مكتملة واقعية فجور حفيد حتى الجزء الخامس (1 مشاهد)

ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
*فجور حفيد*
دي اول مره اكتب فيها ع المنتدي هناا وهتكلم بالغه العاميه الي كلنا بنستخدمها يومياً القصه دي ليس. لها أساس الا من عقلي وخيالي فقط.

هبداء بالشخصيات، انا حازم ظ،ظ¨ سنه جسمي مش خارق ولا بيطير جسمي شبابي عادي بدون كرش وجسمي متناسق ولوني قمحي وزبي تقريباً ظ¢ظ¢ سنتي وتخين مش بيخرم الحيطه ههههه وقدره احتمالي للجنس مش خارقه يعني ممكن اول مسمار ياخد مني ظ¢ظ* دقيقه *مسمار يعني عشره وتاني واحد بيطول، وابويا صلاح ظ¤ظ¨ سنه جسمه كويس بس هوا بيحب النادي رغم شغله واخد معظم وقته تاجر استيراد وتصدير، ماما نهله ظ¤ظ£ سنه ربه منزل بس مش بتعمل حاجه ف البيت عشان الخدامه الفلبينيه وكده حاجه كده من الناس الي هي واخده بالها من نفسها فشخ بيضه ورجليها ملفوفه وبزازها مرفوعه لقدام من غير برا وطيزها حجمها حلو ومش باين فيها السن ،اختي شمس ظ،ظ¦ سنه جسمها زي اي مرهقا بس طيزها وبزازها كبيرا وبيضه زي مامتها الي هيا نهله ؛احنا من سكان اسكندريه والصيف فالساحل قال ايه مصيف هههههه
اسف اني طولت ف المقدمه بس لازم تعرفوا الشخصيات ظ¥ظ* ظھ من القصه هيكون جنس والنص التاني هيكون عن الحياه العامه؛
الجزاء الاول،الفصل الاول "بداية"
صحيت الصبح ع صوت المنبه وكان نوع الفون شومي بصو انا ف التفاصيل معنديش يما ارحميني هههه كانت الساعه ظ§ الصبح اخدت شور ولسا هطلع اهوه القي يوسف بيتصل *يوسف صحبي ف المدرسه من الاعدادي
انا. ايوا يبني ظ،ظ* دقائق واكون قدامك
يوسف.ظ،ظ* دقائق امم طب انزل انا تحت البيت
انا .ماشي يلا نازل ،ركبنا العربيه ومشينا وصلنا المدرسه،احنا ف ظ£ ثانوي وكان معانا ف الدفعه مني وفرحه وساره وسمر وفهد ومصطفي *مني وفرحي تؤام وساره بنت عمهم دول كانو الشله بتعاتنا بس انا ويوسف كنا قريبين من بعض من زمان
انا داخل ع الشله وهما ع الكافتيريا ومحدش شافني
انا.اه يشويه فشله قاعدين هنا وسايبن السكري بينبح جوا *م حليم السكري استاذ. الفيزياء وكان مسمي الفلوس البسيف وكنا طبعا بناخد عنده درس
فهد. يحماده احنا دافعين البسيف يعني ف السليم
الشله كلها ضحكت وانا قولت طمنتني يفهد
وقعدنا بتاع ساعه بنرغي والبت مني عينها منزلتش من عليا وساره طبعاً بتحك ف فهد المهم بعد مخلصنا ع الكافتيريا رحنا خدنا درس عند السكري وخلصنا ع ظ¢ الضهر وطلعنا روحنا عند يوسف لعبنا بلايستيشن ومني وفرحه روحو متبقاش غير يوسف وانا وفهد والدرش وساره وسمر ساره وفهد قعدو ف اخر الصاله وبيتكلمو وجت علينا ام يوسف *اميره ميبنش عليها سنها خالص يبان بنت ظ¢ظ* وجايبه عصير
ايه يطنط هوا عمو علي فين *علي ابو يوسف شغال ف المعدات الثقيله والطرق والكلام ده وطبعاً بطبيعه حال شغله ممكن يبقي برا البيت بالشهور وطنط اميره خدت ع كده
اميره.طنط برضه يواد يحازم انا مش قلتلك متقولش طنط تاني قولي يماما زي يوسف
انا. ماشي يطنط قصدي يماما .انا بيني وبين نفسي كنت بقول انتي مهلبيه مينفعش يتقلك يطنط انتي يتقلك يلبوه ع طول وكنت بحب اغيظها بهزار
اميره مش هتتغير برضه يحازم ههههه اسيبكو يولاد مع اني مش عارفه ناس ف ظ£ ثانوي ازاي شويه قاعدين بيحبو ف جمب وشويه بيلعبو ف جمب
فهد.شكر يطنط اميره لازم تجيبي سيرتي هههههه
مصطفي.طب انا عملت ايه دلوقتي انا قاعد بلعب ههه
*عيله يوسف كانت فير اوي واميره كانت عارفه أن يوسف هيخلص اي كليه ويشتغل مع بابه
بعد ما اميره مشيت
انا.امك فرتيكه يلا
يوسف.زي امك كده ههههههه
وهزمته ظ£ متشات ودخل لعب معايا مصطفي وهزمني فدخلت سمر تلعب قصاد الدرش
الحوار بين فهد وساره
ساره.انت زعلان مني يفهد
فهد. ليه يروحي بتقولي كده
ساره اصلي حساك مش عايز تكلمني
فهد. لا يروحي بس شويه مشاكل ف البيت
فهد كان واخد ساره ع قد عقلها وبيعط معاه أيام الثانوي *جسم ساره طولها ظ،ظ¨ظ* تقريباً وبزازها فاجره بس طيزها مش كبير لون بشرتها ابيض بس مش اوع¤ر
يوسف ساكن ف عماره منظ¤ أدوار وهما واخدين دورين لوحديهم ظ¦ شقق يعني حاجه فيلا ومن جو ف سلم يوصل بين الدورين والطريقه الوحيده عشان تتطلع الدور الاخير الي هوا الدور العلوي من داخل الدور الي تحت
الساعه ظ¥ كانت داخله ع المغرب قمت أنا روحت وقعدت زكرت ظ£ ساعات كيمياء واهلي متعودين اني ياخد ظ£ اوظ¤ ساعات مذاكره واقضي باقي يومي عادي خلصت وكنت عايز انام بس دخلت عليا شمس لابسه فستان بيتي مش خروجي ومبين نص صدرها ولغايه فوق الركبه كده
انا.ايه يصيعه القميص ده ههههههه
شمس.مخلاص يعم شايفني ف الشارع ؟
انا. خلاص يقمر تعالي اقعدي جمبي هنا وقعدت ع طرف السرير قربت منها صراحه البت شفيفها كريز بس مركزتش
شمس.انا عايزاك تذاكرلي انجلش يحازم
انا.شيفاني فاضي اوي يبت
شمس.لما تبقي فاضي يحازم بليز يحاازم
انا.خلاص يصداع اوكي يوم الخميس
شمس فرحت اوي وحضنتني وباستني من خدي وقالتلي شكر وكنا متعودين أنها تحضني عادي بعد كده نمت انا وهي راحت نامت *اه وانا لسا نايم اوصفلكو البيت بتعنا عباره شقه من عماره بس احنا واخدين دور ف الخامس ظ£ شقق وف جمبنا شقه واحده مرضاش صاحبها يبيع لبويا فحنا اخدنا ظ£ شقق واتظبطو والدنيا بقت تمم الكلام ده من يجي ظ،ظ* سنين نمت وصحيت الساعه ظ¦ ونص يعتبر بدري دخلت الحمام وطلعت فاوضه شمس جمب الحمام سمعتها بالصدفه بتتكلم مع واحد ف الفون بتقوله بصوت واطي مش هينفع خليها ف المدرسه وقفلت معاه وانا عديت ومحسستهاش اني كنت واقف ولبست ونزلت يوسف مجاش النهارده روحت موصلات ومكنش موجود غيري انا ومني وفرحه وسمر اوصفلكو البنات *مني أقصر مني شويه وشها تحسه سكسي ف نفسه بزازها متوسطه وطي حلوه لونها خمري مش اسود بس مش ابيض *فرحه بيضه وحجم بزازها أقل من اختها شويه بس تشوف طيزها تحت الجيبه تتهبل سمر دي بقي عامله زي الكنترول بتاع الشله كل الاسرار كل الفضفضه عندها اي حد عاوز ياخد قرار بالنسبه لصحابه بيحب يرجعلها كأنها الام الروحانيه هههههه بس جسمها نار يحبيبي نار زي جسم سما المصري بس ع صغير المهم قاعدين وفرحه تقول ايه يحازم مش هنفرح بيك ولا النظام
انا. ايوا يختي بكرا هشيل اوبح وافرحي برحتك ههههه
مني. وماذا ستفعل ف هذه المواد اللعينه
انا نأخذ من كل رجل قبيله هخهخههههه
كان يوسف جه بس شكله زعلان
انا. ايه يلا مالك هما اخذو منك القبيله هههههههههه
يوسف. ااااه .......بيضااااني ههههههه
يعم احترم الجيرل الموجوده دي وبشارو ع البنات تقوم مني تقول ايه .لقد درسنا مثل هذه الأقاويل ف الاحياء هههههه
وسمر.وماهي البيضاني ايها القوم
انا.لما تكبري هبقي اقولك
سمر. هههه سخافه
فهد ومصطفي جم وكنو شكلهم جاين من البيت مع بعض
ومبسوطين ع الاخر وعملين يهزارو معايه انا بذات بس عادي انا بقول كلنا شله وبعدها دخلنا مع قنديل *م حازم قنديل استاذ الكيمياء بس حاجه هزار وضحك بس بنفهم منه لأن وقت الهزار حاجه ووقت الشرح حاجه تالته وكانت الساعه ظ، الضهر روحت وانا بفتح باب البيت لمحت ف الشقه الي قدمنا واحده فاجره الانوثه طاغيه الاطراف هههههه سنها ثلاثيني جسمها يقول عليها بنت تلاتين المهم بترمي الزباله ودي تبقي اخت جارنا وساكنه معاه ومطلقه عشان الخلفه وكده وبينها وبين ماما صحوبيه اسمها شروق انا اول مشوفتها قلت دي ملكه وهي لاحظت اني ببص عليها ودخلت وشويه اكلت ونمت ساعتين لقيت شمس داخله بتصحيني وفايدها كتاب جيم الانجليزي صحتني وقمت قلتلها مش هديكي هنا خليها ف المكتب الي ف اوضتك وقالت ماشي وروحنا ع اوضتها انا رحت دخلت الحمام عشان الي ف اوضتها ده للاستحمام بس المهم رجعت لقيتها سرحانه قعدنا وبدأت معاه لقيتها معلوماتها حلوه ف الانجلش بعد ساعه قلتلها كفايه كده وقعدت اكلم معاه شويه عشان أحاول اعرف كانت بتكلم مين الصبح
انا. ايه يبت انتي حلوه ف الانجلش اهوه متكملي مع الاستاذ بتاع المدرسه؟
شمس ده متخلف فكك منه
انا. ليه بقي
شمس بيقول جرمر غلط قواعد انجلش غلط وانا مش ناقصه
انا .اه تمم هكمل انا معاكي
شمس شكر ياحلي حزومي ف الدنيا وجت حضنتي ورجليها جت ع حجري وانا زبي بداء يشد وهي خدت بالها وقالت عيب كده يحازم انا اختك ياخي
انا معلش يروحي قدري أن في صاروخ قد جمبه ضحكت وسكتت شويه وبدأت تعض ع شفيفها وانا زبي مكنش ساكت كان بيفرتك البنطلون وبقينا ف وش بعض ع السرير وقربت شفيفها مني وأنا قربت وبقول ف عقلي دي اختك يخول وشوشو يقولي كمل عشان تعرف مين كلمها الصبح وطبعاً شوشو فاز
حطيت ايد ورا راسها وقربتها ليا وغبنا ف بوسه بس هي كانت محترفه صراحه وبدأت ايدي تلعب عند طيزها من تحت وهي أيدها بتفك زراير البنطلون وهوب طلع عفريت العلبه قالتلي ممكن امصه
انا اعتبري البيت بيتك ونزلت ع زبي الي كان خلاص هينفجر وبدأت تحط شفيفها الي زي الكريز عليه البت صراحه محترفه مص كمان المهم قلتلها لحظه اقفل الباب قالتلي ماما مش موجوده مش هتيجي قبل ساعه قلتلها عرفتي ازاي سكتت ورحت عندها وبدأت اقلعها كل هدومها وبقت ملط وقلعت انا كمان وكان جسمها خارق للحدود بس كنت حاسس انها مش اول مره بس كنت حيحان ع البت المهلبيه وهب بقي بتزوم وسمعت ااااااه من اروع ما قيل
شمس.احححح ايه الحلاوه دي احححح
انا. ااااه اااااه ححححح يبت المتناكه بقك جاحد اححح
شمس .تحب تجرب حاجه تانيه؟
انا.طيز! شمس بتهز رسها بايوه وكاني كنت مستني الاشاره ونيمتها ع بطنها وحطيت تحت منها مخده ورفعت طيزها ليا وكان الفتحه محمره ونضيفه وكسها مفيهوش شعرايه انا قلت عادي مراهقه ولسا مطلعلهاش شعر هههه ومكنتش لمست بنت قبل كده بس كنت بسمع سكس بالهبل وعارف ايه الي بيحصل بس هي لفت وقلتلي بصوت ممحون كسي مص كسي اااه وانا اول مسمعتها رحت ع زنبورها وانا عارف ان الزنبور هو مصدر الشهوه ف جسم الستات وحطيته ف بقي وبضغط عليه بلطف وشمس بقت ف عالم تاني وبتشد ف الملايه وفجاه جابت ع وشي اول مجابت انا قرفت بس كنت سخن فمصيت منها ولقيت طعمه جامد عسل كسها وشهوتها روعه كملت مص وكانت ايد ع السرير وايد ع راسي كأنها بتقولي ادخل فيه برأسك هههه وزبي غيران من بقي أنه ع كس ناعم وبعدها لفيتها ع ضهرها وادتني طيزها حاجه روعه بس كنت سامعها بتقول ايوا يحازم انت اولي بلحمك متخدش ع كلمها وكملت دخلت اول صباع ف طيزها دخل والتاني قعد جمبه والتالت دخل احه يمتناكه دنا مش اول واحد فوقفت ع طول وقلت فرصه اعرف مين كلمها الصبح
انا.شمس قومي كده
شمس.وهي مخضوضه نعم يحازم ف ايه وقفت ليه
انا ضربتها بالقلم مين يلبوه الي فتحك هاه واوعي يكون كس مفتوح هوا كمان
شمس.بعياط الي فتحني فففف الي فتحني فففف الي فتحني من ورا صحبك فهد فففف وانهارت عياط ف حضني وانا مش مستوعب ازي فهد ده عشرة عمري فهد ابن الوسخه دنا هنيكه
انا.ازي يبت وامتي وفين
شمس.بتعيط انا معملتش كده بكيفي يحازم **** أجبرني/اجبرتني اني اتناك ف طيزي من صحبك فهد وف العماره حد يعرف مين الي أجبر أو أجبرت شمس تتناك من فهد؟
ودي نهايه الفصل الاول من الجزاء الاول اتمني يعجبكم انا كل اسبوع هنزل فصل واتمني اعرف رأيكم يهمني

الجزاء الثاني"من وراء الستار!"
بعد معرفته أن شمس متناكه من ورا قبل كده دار الحوار ده
انا.ازاي يشمس ازاي تقبلي ع نفسك كده ازاي يشمس؟
شمس.يحازم ارجوك انت كده بكلامك ده بتعذبني يحازم انا كنت مجبره مامتك متباقش امي ! هي الي ارغمتني ع اني اتناك من فهد ابن عشيقها وكمان مصطفي وانت قاعد زي الهوى وبداءت تعيط وانا بتناك ف البيت الي ف وشك
وانا مكنتش مسوعب وبصراحه كنت بقول يارض اتهدي وابلعيني انا هعمل ايه احا دي ماما وكمان صحابي احا لو ابويا عارف وساكت
المهم شمس بتكمل كلمها وبتقول :
ع فكره انا كنت عايزه اتناك منك عشان شيفاك فتي احلامي وانك راجل يحازم
وهنا اتكلم انا واقول:
اهدئ يشمس وقوليلي ع كل حاجه
شمس.لا ده موضوع يطول شرحه انا هقولك بليل
انا.ماشي طب نكمل المسمار يجميل بجد البت وهي بتعيط شكلها بقي سيكسي اوي وكنت كل مكلمها ابص ع شفيفها وهي الشفايف عندها كريز امممم خدتها فحضني وأيدي بدأت تنزل للوكر بتاعها وهي بدأت تتآوه
شمس.امممم اااااه امممم حا. حاازم ايدك حلوه اوي امممم
انا وهي تهنا ف بوسه ولكم أن تتخيلو جسم ظ،ظ¦ ببزاز كبار ووصف شمس وشفايف كريز واقع فحضني فتحت رجليها وبدأت اجيب لساني من عند فتحه طيزها لغايه كسها من فوق الزنبور و انيكها بلساني واجيب من ريقي واحط ع زبي وايدها سرحت مع زبي وبدأت تقول كلام مش مفهوم وانا كنت جايب اخري لفيتها ونيمتها ع المخده وبان قدامي أفضل خرم امممم لذيذ وسهل الفتح بدأت اخد من ريقي واحط ع طيزها وكنت بمارس هوايتي المفضله الضرب ع الطيز وهي كانت حابه أنها تتضرب وكانت بتسخن اكتر وبداء احط زبي وحده وحده لقيته مش بيخش كله وكمان كانت ببتوجع اوي وبداء تقول: خخخخخ هوا لسا مدخلش لسا اححححح كيف اختك يحازم كيف اختك اححححح اهههخخهههه دخل كمان يحازم دخل كانت راس زبري لسا هي بس الي داخله وبدأت اندمج معاه ومسكتها من وسطها كاني خايف أنها تتشال من تحت مني وهي بتلعب بايد ف بزازها وايد ع كسها الي غرق الملايه وهي بدأت تتآوه اااااه ايوا يحازم نيك افشخ اختك مشفتش رجاله زيك بقلها فتره وانا نازل هبد ف طيزها بعد ربع ساعه قولتلها هجيب قلتلي هاتهم ع كسي من برا طلعت زبي وبدأت اضرب ع كسها واخمس فوق لتحت ومن الجنب من الشمال لليمين اححححح عليه من برا وجبت احلي مسمار ع كسها واستحمينا مع بعض وطلعت هي وطلعت بعدها بشويه .................
فجأه ايه ده انا بعمل ايه هنا انا ع سريري الساعه كام الساعه ظ¥ المغرب احا ده حلم يقظه!! لا اكيد نكتها انا حاسس اني نكتها بجد هوا انا مش عارف الفرق بين الحلم والحقيقه بس احا ايه الي حصل قومت وانا بفرك عيني كاني كنت نايم سنه حاسس ان ف قطر شايلني وممكن يبقي تأثير النيكه وماما فعلاً تبقي بتعرص ع شمس يعم شمس مش اختك من امك فكك منها بس دي شرفي وعرضي بس انت نكتها احا انا هعمل ايه انا عقلي وكرامتي وقلبي مسكن عصيان لبعض وأعلنو عليا الصداع رحت غسلت وشي ورحت خت مسكن الآلام وبدرو ع شمس مش لقيها وماما مختفيه اتصلت ع شمس
انا.الو يبت انتي فين
شمس.انا عند طنط شروق
انا.ماما جنبك؟
شمس.ماشي يحازم الاكل عندك ف التلاجه!
انا. انتي عبيطه يبت بقولك مامتك فين *وانا كنت متعود اكلم شمس كده "يبت،يجزمه والخ"
شمس.ماشي كل واحنا عند طنط وجاين
انا حسيت أن شمس عايزه توصلي رساله اكيد عايزه توصل رساله انا دماغي داخله ف بعض مين ع ايه مين مع مين انا ايه الي حصل قفلت مع شمس وكلت واستنيت شمس وماما بعد ساعه لقيتهم داخلين حاولت ابقي هادي وسلمو وماما كانت بتحاول ليلتها تمنع اني انفرد بشمس نهائ......................"لغز ومين يحل".......................
==============»فلاش باك«===============
ف صيف ظ¢ظ*ظ،ظ¨ يعني لما خلصت ظ¢ ثانوي كنت نزلت اجازه لجدي ف مطروح ايوا انا وابويا اصلانا عرب بدو يعني لعيله ****
وجدي راتب ابو ابويا *معلش يجدعان انا بحاول اجيب كل التفاصيل وعايزكم تبقو فاهمين من الاول "
كان جدي دائما بيلح ع ابويا أنه يتجوز تاني وماما طبعاً كانت رافضه حاجه زي كده وبابا كان بيقولها أنه بيبحها
وجدي كان لازم يقوله ع طول أنه عايز يجوزه عربويه بدويه يعني من نفس العيله .
نرجع الفلاش باك
نزلت مطروح ورحت لبيت جدي طبعاً مش عماره بالعكس ده شبه قصر ع ارض شبه صحراويه بس كان واخد باله من كل واحد ف العيله عمي وعمتي ولما يجي دور كل واحد هقلكو ع اسمه المهم عمتي وعمي وبابا مش بيتقبلو الا ف اول ر*** و العيد **** والعيد**** عشان المشاغل وكده أكمل بقي
كان يوم حر صحيت ظ، الضهر
جدي صوته ف البيت دائما عالي وبرا نفس الوضع لانه فارض سيطرة هههههههههههه
جدي.هما صحيو ولا لسا قصده علينا انا وشمس وعيال عمي وعمتي وهم *بنات عمي شيماء ظ،ظ¨ سنه ف عود منه شلبي بس قمحيه وطيزها مش كبيره ،نسرين ظ،ظ¥ سنه دي بقي حته سكر هزار ايه ولماضته ايه ف عود البت منه عرفه وكانت واكله الجو ههههههه ،،بنت عمتي سهرظ،ظ© سنه ودي كانت عود فرنسي شفايفه ع طول حمرا والبت تحسها سهتانه ف نفسها ولا عندها طيز ولا بزاز كبيره بس كنت بحس بجاذبيه تجاهاها مع انها اكبر مني بس هي أقصر مني سنه بسيطه البنت دي كل مكنت اشوفها كنت اقول لنفسي ايه ده هوا ف هدؤا كده !،، ودي جت بطلوع الروح لأن مامتها كانت مش بتخلف وجدي صرف كتير لغايه مجت سهر انبيب وكانت روح مامتها وجوز عمتي اتجوز تاني عشان الولاد بس مخلفش بعد عمتي زي مايكون اخصي ههههههه وطبعاً لازم جدي يبقي عاملي اوضه لوحدي عشان انا الولد الوحيد وكنت شبه سلطان لما بروح عند جدي وماما كانت بتبقي مبسوطه لما جدي بيفضلني ع الكل ،مرات ابوايا كان بيقولي اقول لجدي ع مشاريع ع أساس انها من ابتكاري عشان جدي هوا الممول بتاع بابا وعمي وتقريباً ظ£ تربع فلوس جوز عمتي من استثمار جدي ،،
جدي .صحي الولاد كلهم يلا عشان نتغدي
الخدامه. يراتب باشا البنات صاحين بس حازم بيه لسا
*معلش شرح كتير وانتو عايزين الخلاصه انا بحاول اني اشرح حاجات هحتاجها عشان ف المستقبل هيحصل ***** فالازم ابقي واخد تكيتكات ،، جدي كان محرم اي بواب أو خدامه يقول اسمي حاف حتي لو سمعه بالغلط بيتطرد بس جدي مكنش مدلعني كان مديني اهميه ف فرق*
جدي.طيب صحيه وحطي الأكل يلا عشان نتغدي
وجات بسمه الخدامه حازم بيه حازم بيه
انا .ايه يبسمه لسا بدري عايزه ايه
بسمه .جدك عايزك عشان تتغدو
انا تقريباً تلقائيا كنت بغسل وشي لأن مع كل الاهميه الي جدي مدهاني ابويا ديما ينصحني اني اسمع كلام جدي بالحرف وانا بحب جدي اوي بصراحه
ودخلت ع السفره وطبعاً كنت لابس القفطان "الثوب"وده اللبس الرسمي بتاع العرب وجت البنات وطبعاً البنات كانت محجبات كلها وجدي كان عايز ينقبهم بس بابا وعمي قلولو أنهم هيتجوز قريب وكده وشباب واحنا مربينهم
وبابا وعمي مكنوش موجودي وجوز عمتي مكنش موجود
وجت عمتي وسلمت وقالتلي ايه النوم ده كله يحازم
*وصف عمتي حنان ظ¤ظ¥سنه ف جسم عبله كامل نفس الجسم بس الوش مدي ع حلوه اكتر ،، مرات عمي كريمه ظ¤ظ، سنه ف جسم هيفاء وهبي هي فرسه مش عرابويه عشان كده عمي اتجوز تاني بس مراته التانه ماتت بعد سنه وكان موتها غريب *
انا و** يعمتو نايم بدري
جدي. اه الساعه ظ£ الفجر بس
عمتي. ياعيني بس ههههههه
وقعدنا نتكلم انا وجدي وعمتي ومرات عمي وماما والبنات تقريباً صوتهم صامت بس نسرين كانت بتتكلم وبتشارك ف الكلام رغم صغر سنها وهي لمضه
خلصنا اكل وقلت لجدي اني هاخد العربيه الانتره وماما ومين عايز يروح البحر مرات عمي وعمتي قالو جايين والبنات قالو جايين وماما قالت إنها تعبانه والبحر قريب مش هيطير يعني
انا.ها يحج اروح انا
جدي.طب خد معاك سواق
انا.لا يجدي انا هعرف اسوق واتصرف متخفش تمم
جدي.بقلقل ماشي يحازم روح ع شط*** مفيش حد هناك
انا. اوكي وقمت خدت العربيه والكل وصلنا الشط بعد ساعه تقريباً
انا . وصلنا
مرات عمي.ايه ده فين الناس
انا. ده شط مهجور مفيش هنا غير رمل وبحر وسما والبيت القديم الي هناك وشورت ع بيت من بتوع القري السياحيه الي توقفت ع البناء بس البيت كان حلو مش وحش من جوا والغريب أنه فيه عفش لا وف اوضا لحارس برا المهم احنا بنستخدم البيت ف تغير الهدوم والاستحمام بعد مننزل البحر والباب شبه بيبقي مفتوح لما تيجي وكنت بسأل جدي عن البيت بيقول أنه كده من زمان
مرات عمي .طيب معانا شمسيه ؟
انا .طبعاً ونزلو وانا اخدت الشمسيه وطلعت ع الشارع الرئيسي أجرت كراسي وشمسيه كمان وحطيت رهن وحطيتهم ف العربيه ودخلت ع الشط ونزلتهم من العربيه وساعدتني سهر و شيماء ف اني احطهم ع الشط
بعد ساعه لقيتهم جايين من البيت شيماء لابسه مايو شرعي بس شعرها برا والباقي مايو شرعي بس الشعر محطوط ف الطقيه بتاعت السباحه وعمتي قعدت ع الكراسي وقالت انها مش نازله وحطت كريم ع وشها ونامت تحت الشمسيه ونزلنا وبدأنا نلعب ف الميه وانا كنت مركز ف اللعب مع البت شيماء عشان كانت مهلبيه والبنت سهر كانت بتلعب معايا بس ع بسيط ونسرين كانت وخدها من كل كتف شويه وتنط ف الميه ومرات عمي كان جسمها بيزغرط تحت الشمس وفوق الميه فرس عايز الخيال ولعبي مع شمس وشيماء خلا زبي سيخ مسلح والبت شيماء كذا مرا تاخد بالها وتضحك بصوت واطي ونسرين تيجي فوق كتفي وانزل بيها ف الميه وشمس كانت شبه غيرانها عليا بس مش بتبين وبعد كده طلعنا وكنا هنموت من الجوع بس طبعا مفيش اكل برا البيت عشان الحج راتب مستنينا هههههه كانت الساعه ظ¥ العصر روحنا ظ¦.ظ¥ اتعشينا من غير جدي كان برا وماما اتعشت معانا ودخلت اوضتي نمت وصحيت الساعه ظ¨ بليل لبست بنطلون قماش وتي شرت احمر وسرحت شعري وطلعت ف المربوعه *المربوعه عند العرب هي الصاله أو الصالون*
لقيت جدي قاعد يتكلم مع المعلم رشدي اكبر تاجر فاكه يصدر لجدي من المزارعين بأسعار تنافسية وجدي دائما عامل بزنس معاه دخلت سلمت وطبعا المعلم رشدي سال السؤال المعتاد الي كل محد يعرفني ف مطروح يسالني
رشدي.ايه يحازم يبني مش ناوي تضم لأعمال العائله
انا. طب بس اخلص الثانوي * انا كنت عايز اخلص الثانوي وادخل تجاره انجلش عشان اخد تمويل من جدي وخبره من بابا واتاجر تجاره خارجيه *
رشدي. ولزمتهه ايه يبني الثانويه دنتا لو اشتغلت مع جدك سنه تعمل الي بيعملوه بتواع الطب ف ظ،ظ* سنين
جدي. سيبه يرشدي يعمل الي هوا عايزه عشان ميقولش حد غصبني
رشدي. صح عندك حق يحج
وقمت وسبتهم يتكلمو ف الشغل وبعد كده..................
عايز اكلمك عن جدي شويه عشان دي تعتبر البطوله الثانيه بعد حازم للتذكير القصه والاسماء انطباع من خيالي ع شاشه هاتفي فلا أحد يعتبر كلامي عليه أو ع سكان مطروح أو غيرها شكرا للتفهم *جدي راتبظ§ظ£ شعره ابيض هوا اه سنه كبير بس جسمه لسا خير جسمه زي جسم الفنان حسين فهمي نفس الشعر الابيض المموج جدي كان ليه سيط ف معظم مطروح وخط سيرها وحتي الظباط الكبار الرتب كانو ضيوفه $ وكده عشان كده اسم حازم صلاح راتب كان له سيط جدي رغم أنه مش متعلم لاكن اخد دروس لغايه متعلم يكتب ويقراء عربي وعندها محامي لازم كل اجتماع ببابا وعمي وعمتي يبقي المحامي موجود وبيقعدو ف المكتب كتير،،،و ساعت وانا صغير جدي كان بيبقي شايلني ع كتفه يلاقيه بيلف المكتبه بالحيطه وبيكتب حجات بس انا كنت صغير ومش فاكر وانا كبير بس هنحتاج المعلومه تمم................................ ................
نهايه سنه وبدايه سنه ،،،،نهايه الفصل الثاني من الجزاء الاول من قصه فجور حفيد اتمني تقولو رأيكم

الجزء الثالث:
شكرا اولا لتعليقاتكم الي مشجعاني وشكرا للمشرفين المحترمين الي من غيرهم ممكن معرفش اكمل لنصيحهم الكويسه وشكرا ع افكار الاثاره لاني لسا مبعرفش اشرح القاء الجنسي ظ،ظ*ظ*ظھ اسف ع المقدمه الطويله
الصبح وعلي سفر الفطار واكشن
جدي. انا مسافر ليبيا
احنا اتفجأنه لانه من عادته أنه يسافر بس ف مش واحنا موجودين
جدي.انا هغيب شهر
كلنا ودعناه وهو قبل مايسافر قعد يقولي خلي بالك من اختك وبنات عمك وبنات عمتك واياك تظلم حد انت بعد ا كحبوك وبعدي يبني كبير العيله انت الوتد الي لازم يحمي ضهرهم
انا. بعد الشر عنك وعن بابا يجدي انا اكيد هحميهم **** يرجعك لينا بالسلامه،وانتهي الحوار بأن جدي بداء يشمي أيده ع شعري وهوا ساكت
وبعد اسبوع سافر جدي وودعته ف المطار والبنات زي ميكونو كانو مستنين أنه يمشي عشان انا جدتي ماتت ،،والبس بداء يبقي فاجر فاجر جداً يعني نص بزاز برا وهدوم قصيره والدنيا بقت حلوه وماما وعمتي مكنش عندهم مانع من اللبس وانا كنت بقولهم بلاش لبس عريان
و كده بس من جوايا كنت بتمناهم يقلعو خالص
قمت ع الصبح لقيت شيماء بتصحيني اوف ايه الي هيا لابساه ده لابسه شبه عبايه بس مفتوحه الصدر مبينه نص صدرها الابيض ولفوق الركبه ولون العبايه احمر يجنن وما ادرك الابيض لما يلبس احمر ورجليها بيضه وملفوفه اوف انا شوفت كده اتفجأت والأستاذ الي ف البنطلون قام وانحني للجسم الصاروخي الي قدامه ومكنتش متغطي
شيماء.اصحا بقي يحازم انت بتنام كتير ليه
انا. وعامل نفسي رايح ف النوم بس يبت يشمس بقي تعالي نامي واسكتي واختدها ف حضني ع أساس أنه شمس وانا عارفها، وشها بقي ف وشي وانا عامل اني نايم وهي سكتت شويه وبعدين قربت عليا اكتر واكتر وانا بدأت هنا احط ايدي من اول رقبتها لغايه قبل طيزها بشويش وأيدي التانيه ع جنبها من فوق والعبايه الي هي لابساه كانت مخليها فاجره اتجرات شويه وابدايت احط ايدي ع طيزها من فوق كده براحه وصراحه انا الطيز دي كانت مجنناني ومسخنني اوي عشان كبيره بس انا قلت بنت عمك ولو جدك عرف هتتركب والوصيه الي وصهاني ،وبطلت ايدي تلعب ع طيزها وحطيت ايدي ع ضهرها وهديت بس زبري كان بشتمني يعم بطلت ليه يكسمك كمل تحسيس يمكن المكنه تسلك بس يعلق دي بنت عمي هتبقي فضيحه لو قامت ورفضت
يبني بكسمك تعبت من ايدك دورلي ع فتحه طريه اهبد فيها
ده حوار خارج سياق النيكه بس حته كوميديا مش وحشه هههههههههههه
وبعد كده بقينا ساكتين وانا بدأت اعمل نفسي بفوق وبقول بصوت نوم
انا ايه يبت يشمس مالك كبرتي فجاه كده ليه
شيماء.مخضوضه انا ازي هنا انا مقومتش ليه قبل ميفوق
وباين عليها كسها سخن وكانت غايبه عن الواقع
انا عملت نفسي بقوم بسرعه ايه ده يشيماء بتعملي ايه هنا
شيماء. سوري يحازم انا مش عرفه نمت جنبك ازاي انا كنت سهرانه كتير وصحيت بدري كنت جايه اصحيك بس انت بقيت تقولي يشمس ومش عارفه ايه وشديتني ف حضنك وقبل ما اقوم رحت ف النوم
انا. وايه الي يجيب شمس ليكي يوحش انت
شيماء هههههه بس بقي يبكاش
انا. طب و*** مابكش دي اسمها حقيقه
شيماء .لا يراجل
انا. اه و** يست ههههههه. ،،وطلعت وسبتني وقالتلي هتحضر فطا عشان الخدامه مش موجوده وطلعت ،،
انا قمت لبست شورت قصير وتيشرت وقمت غسلت وشي ودخلت المطبخ ولسواء الحظ المطبخ كان كبير مقدرتش احك ف شيماء كتير والمشهد اول ما دخلت .....اكشن
انا. اي يشيماء هنروح ع مستشفي ايه النهارده
شيماء. ليه كف*** الشر
انا. لا أصل حضرتك بتطبخي واحنا شكلنا هناكل لازم نعرف رقم الإسعاف والمطافي
شيماء. بس ياض يبن واء ولا
انا.هههههههه ، ده سيم كان مابيني وبين شيماء
وراحت ع التلاجه ورحت انا وراها لزقت فيها بحجه اني هاخد ميه وهي بدأت حركته تقل وانا بدأت اتعدل وضهر يستقيم وهي نزلت لآخر درج ف التلاجه وبقت مفنسه قدامي اووووف شوفت لون الاندر بتاعه لونه كان اسود وفتله واول مشفته اتجننت وزبي وقف وأيدي سابت الميه وبدأت بالتحسيس بس تحت العبايه وشيماء بدأت ترفض وقامت وقلتلي احترم نفسك يحازم
انا. يبت الاسود جنني اعملك ايه انا
شيماء. يلهوي انت شفته مش عيب عليك يحازم تبص عليا ف وضع زي ده
انا. هوا انا بصيت عليكي من الحمام ولا مؤخذه انتي موطيه قدامي ورجلاكي اللوز بينين ،،انا كنت قاصد اني اكسر الحواجز مابيني وبين شيماء عشان قرارت اني امصمصها واقفشله وممكن انيكها من طيزها
شيماء.خلاص يحازم اخرج دلوقتي عشان اكمل طبخ
انا. ماشي يجميل انا هاكل ف اوضتي هاه
شيماء. ماشي يرزل
انا كنت قاصد اني اجيب شيماء اوضتي عشان اهيجها واسخنها وأشوف رده فعلها
بعد نص ساعه جت شيماء
انا.ايه يبنتي الاكل فين
شيماء.الكل نايم تعال نأكل برا انا وانت
انا. مضايق انها مش هتتدخل الاوضه بس قولتلها ماشي يشوشو
طلعت لقيت شيماء مجهزه فطار كويس مش بطال جبن ولانشون وزيتون وعصائر وحجات خفيفه قعدت انا ع رأس السفره وهي جنبي وانا بقول فنفسي البيت هوس هوس ليه وبدأت ايدي تيجي ع أيدها وبعمل مش قصدي وبكمل اكل عشان متحسش بحاجه وزبري كان واقف وعلي آخره كنت هجيبهم ف البنطلون كنت خلاص قربت ابقي بنهج قدام البت
شيماء صوتها بيقطع الصمت وتقول ايه يواد يحازم مالك وشك احمر كده ليه يلا انت تعبان؟ ولا بتبص وحاجه تانيه الي تعباك هههههه
انا اتفجأت من جرأتها ،، ايوا يشيماء بتقولي حاجه
شيماء. بقولك وشك محمر ليه
انا.لا ولا حاجه ، وفطرنا وقومنا،، وصحيت نسرين وفكرت هي وباقي البيت وشمس كنت بحس بشويه غيره من تجاها عليا لما بكون جنب شيماء صحيت سهر وكانت لابسه تيشرت وهوت شورت وقاعده بتسمع ميوزك قربت منها لقيتها بتسمع رومنسي ومنسجمه معاه قوي قمت اخدت طرف سماعه وحطيته ف ودني بصت عليا واتخضت بسيط قلتلها دا حازم مش حد غريب وقعدت اسمع معاها ميوزك رومانسيه واغاني حب انا مكنش ف عقلي اي حاجه تجاه سهر الهادئه العاقله القمر الي تبق عايز تهجم عليها وتكلها مكنش ف بالي حاجه غير اني استدرج شيماء عشان فورتيكه قومت من جنب سهر ورحت مسكت الفون بتاعي وقعدت اقلب فيه شويه لغايه مجتلي الرساله ع المسنجر "هاي" من حسا معرفهوش قلت. هاي مين
شخص.مش مهم ممكن نتعرف
انا. انت مين الاول بس كده
شخص. حازم معايه صح
انا.اه حازم انت مين
شخص. بص يحازم انا بنت شفتك ف مطروح هنا ومعجبه بيك اوي
انا. امممم جبتي الفيس منين
بنت. انا شفتك من شهر وببحث عن صورتك من يومها
واخيرا جبت الفيس بتاعك
انا. طيب بصي انا لا بتاع جواز ولا تعال قابل بابا
بنت. يعم انت حد طلب منك حاجه زي دي انا بقولك معجبه بيك وعايزه اتعرف
انا.اوكي انتي اسمك ايه
بنت.قولي يبت بس
انا.ماشي يبت عندك كام سنه
بت.ظ،ظ¨ سنه
انا. وانا عندي ظ،ظ§ سنه يبت
بت.بج دا جسمك يدي ع ظ،ظ© ،ظ¢ظ* سنه
انا.انتي عندك اخوات ....الخ
واتعرفت ع البت بس معرفتش منها معلومات كتير بس مش مهم انا عايز شيماء عايز طيزها عايز بزازها الي مجنناني عايز الوراك البيضه عايز الشفايف الكريز
عايز اقلعها هدومها واقعد اضرب فيها لغايه متصرخ وتقول نيكني نيكني وريحني اطفيني بس مكنتش عارف اذا كانت شرموطه ولا محترمه كسها وارم بيكلها ولا لاء
كان لازم اعرف بس ازاي،، قمنا انا وسهر نأكل ماما والبنات كلهم كانو موجودين وكنت بحس من ماما وعمتي
كريمه مرات عمي بيحبو يقعدو كتير بعيد عن عمتي كريمه بس مش كره اول ما عمتي كريمه شافتني جاي ولابس هاند. فري جنب سهر عنيها لمعت اكيد لازم تلمع الوريث الكبير للحج راتب يتجوز بنتها تقريبا هتملك نص مال الحج راتب ، قلعت الهاند فري وقعدت اكل وعمتي كريمه بدأت تتكلم
كريمه.ايه يحازم مش ناوي تخطب يبني ابوك وهو ف سنك كان بيحب وقال لجدك أنه هيخطب وخطب مامتك
انا.عندك عروسه يعمتو
كريمه. ياه يحازم ف بنات كتير نفسها تبصلها مش تكلمها يبني انت مش شويه يحبيبي
انا. اوكي يعمتو لما الاقي الي بحبها هتجوزها واتجوز واحده تانيه تسعدها واتجوز واحد تالته تساعدهم هههههه
ماما. لا يحبيبي ،،بلاش الكلام ف المواضيع دي الواد لسا صغير
انا. بتتكلمي عن ابن اختك يماما ؟
ههههههههههه اكيد مكنتش بحب ماما تكسفني قدام بنات عمي وعمتي
ماما.لا يروحي الكلام ده انت لسا صغير عليه انت لازم تكُون نفسك
حنان.امممم مامتك عندها حق لازم تكون قادر علي فتح بيت مالياً ومعنوياً
كريمه.مالياً اكيد لو حازم كل يوم بعزق ظ¢ظ*ظ* الف هتكفيه لسابع جد معنوياً ابننا راجل اوي.....هههههه
انا كنت حاسس أنهم يتعاركون سياسياً عليِ وعلي ورثي مع أن جدي لا يزال ع وش البسيطه
انا. انتهينا ف بنات قاعدين اوكي
خلصنا اكل وقمنا راحت ماما وكريمه وحنان طلعو الدور الي فوق ورحت انا قعدت قدام التلفزيون وبسمع مسلسل حريم السلطان مع البت نسرين وجت شمس قعدت معانا وسهر جنبنا ولبسه الهاند فري وشيماء قعدت جنبي وبعد شويه
انا حاولت اوقف زبري
قالي اوامر يباشا هقف اهوه بس طلب حط ايدك جنب ورك البت شيماء وانا هوريك مفاجأة
وسمعت كلام زبري وحطيت ايدي ع وركها فوق الركبه اكني مش واخد بالي وزبري نفذ المطلوب منه ووقف والبت نسرين قعدت قدام الكنبه ع مستوي رجلي ع الارض شويه وجابت فشار وبقيت بمد ايدي امشيها ع رجل شيماء واخد فشار وشيماء خدت بالها من زبي الي عامل خيمه ف الشورت وضحكت اول ما شفته انا مكنتش عارف اعمل ايه انا اول مره اعمل كده مع أي بت ايوا كانت حاسس بالادرينالين بيجري مع دمي وانفاسي بدأت تطلع وتبان وتتسمع وكاني بنهج تخيلو كده فرس قدامي بشورت وفنله كت اححححح فرسه وبعد كده جه مشهد لجاريه داخله لأمير عشان ينكها وكده فا شمس قلبت عن المشهد جت شيماء قلتلها
شيماء.هاتيه يشمس متبقيش رزله بقي
شمس.عيب يبت اخويا قاعد
شيماء.والنبي خليها تجيبه يحازم
انا. هوا ايه ده
شيماء. المسلسل يحازم بقي انت كمان
انا خلاص يشمس هاتيه للطفله دي
كان المشهد عدي انا كنت اتبضنت عشان كنت عايز اسخن شيماء وأشوف ردت فعلها ايه لما تسخن وممكن استغل كده بس كان كله مشهد اهبل قمت طلعت فتحت الفون
لقيت البت بعتالي ع الفيس بوك
البت. ايه يحازم كنت فين
انا. ف ايه كنت باكل بعدين انا لا شفتك ولا اعرفك ولا بلا بلا عشان تقعدي تقولي كنتي فين تمم
كنت حاسس ان البت طول ما بتكلمني مكنتش عايزه تزعلني خالص .
البت. سوري يحازم انا بس كنت بسال
انا. خلاص اوكي انتي اسمك ايه بس
البت. زي مقلتلك قولي يبت
انا.بقولك متكلمنيش تاني
البت. ليه
انا. مبحبش اكلم حد معرفهوش
وقفلت الفيس بوك ونمت وانا بفكر ازاي هجيب شيماء تسخن وانيكها بت الكلب كانت خاطفه زبري ورا طيزها كانت مسخناني قوي كنت اول مرا أحاول ابنك اي بنت بس كنت عارف اني لازم افتح طيزها عشان تفضل بنت وافرشلها ع كسها واخمس عليه وامص حلمتها وشفيفها وانيكها لدرجه اني اخليها متعرفش تمشي ع رجليها بس كنت بفكر كتير ازاي ونمت وانا بفكر
صحيت الصبح هائج جداً مش عارف ليه كانت الساعه ظ¨ ومكنش حد صاحي اعمل ايه طيب ف العمود ده ...
غسلت وشي وطلعت ملقيتش حد دخلت اوضتي فتحت الفون لقيت البت باعته رسائل كتير
انا.ف ايه تاني
البت.انت زعلان ليه
انا. يبنتي انا معرفكيش عشان ازعل منك
البت.يحازم انا بجد معجبه بيك ايه رايك نتقابل النهارده بس لوحدك
انا.اوكي ع ظ£ العصر باي
احا البنت دي امبارح مكنتش عايزاني اعرف اسمها والنهارده عايزه تقابلني اكيد ف انه واخواتها
بس اقبلها اعرف ميتها ،،
وصلت الساعه ظ،ظ* لقيت شمس صاحيه وماشيه ف الصاله نزلتلها
انا. ايه يهبله رايحه فين
شمس.رايحه الصالون ف حاجه
انا. لا مفيش ليه
شمس. أصل حضرتك مبتصحاش بدري غير ف الاعياد
انا. قرارت اصحا بدري النهارده بس عطف مني عليكم عشان تشفوني من الصبح ايه رايك
شمس. امممم كنت نمت احسن لينا ههههههه
انا. رزله يبت
وشمس نزلت الصالون وفتحت التي في وانا طلعت فتحت ببجي وبلعب جيم اهوه تتدخل سهر ملاك بجناحين سو كيوت خدودها حمرا اوي ولبسه هوت شورت وتيشرت قصير واسود وما ادرك بالابيض داخل الاسود
سهر.صباح الخير يزومي عامل ايه يلمض
انا. بس يقوزعه انت بتكلمي ابن اختك ، راعي فرق الطول الي ما بيني وبينك ههههه
سهر.ماشي يعم النخله بتعمل ايه
انا. بجهز شنطتي بالفون ، بلعب يسهر هكون بعمل ايه مش هتلعبي معايا ببجي برضه
سهر. اجرب بس عيزه اتعلمها عشان مش هعرف العبها من اول مره
انا. افتحي شير ، بعتلها ببجي وفتحلها بالفيس بوك ولاحظت أن فيه اكتر من حساب فيس بوك مهتميتش كتير،، ونزلت جيم وبدأت تعرف تلعب ولقيت بنات كتير من زميلها ف اللعبه ولعبت معاهم وبعد كدا جه دوري ،دخلنا جيم معنا بنات وكنت بديها الوت الحلو مش عارف ليه كان ف جاذبيه خاصه ومكانه مميزه للبنت دي عندي خلصنا وطلعت القمر من اوضتي
اتنهت بعد مطلعت وحسيت بشعور غريب مش مفهوم حب احترم خوف كسوف اعجاب هيجان مش عارف هوا ايه بس شعور حلو يسهر شعور حلو ،، ونزلت الصالون لقيت شمس قاعده قدام الtv وماما صحيت وسهر جهزت الاكل وقعدنا كلنا اكلنا الساعه وصلت ظ،ظ¢ الضهر وانا عمال افكر مين البنت مين البنت هل اعرفها هل حلوه هههه طب هي فعلا معجبه بيا ولا لاء اسئله كتير وجت الساعه ظ£ ورحت للمكان ملقيتش حد ونص ساعه جت عليا بنت
البت.هاي ازيك يحازم عامل ايه
انا. اهلا انتي البت
البنت. ايوا يحازم انا البنت ، اسمي امنيه
انا. اهلا ي امنيه عامله ايه
امنيه. الحمد** ،، انا معجبه بيك ي حازم
انا. وش كده طيب اتقلي اعملي لنفسك اي تقل
امنيه. انا بجد معجبه بيك وعايزه اتعرف عليك ده رقمي ******* كلمني ع الواتساب سلام ومشيت ،،،،
انا. استني بس رايحه فين انا عايز اعرف انتي اهلك مين ولا ايه نظامك
امنيه. كلمني ع الواتساب
انا.اوكي،، ومشيت وانا قلت بدل ما اروح اكلم حد من صحابي من بتوع مطروح يجي يقعد معايا اتصلت ع واحد وجه قعد معايه لغايه الساعه ظ¦ قبل المغرب بشويه انتظرو

الجزاء الرابع "حب وشهوه"
استنيت صحبي وقعدت معاه لغايه الساعه ظ§ بليل روحت اتعشيت ودخلت قعدت ع الفون شويه وطلعت قعدت معاهم قدام التليفزيون وعدي اسبوع بين تحرشي بشيماء ونظرات غريبه من شمس ليا ولعب ببجي مع سهر وضحك وهزار مع نسرين وبحر وفسح مع العيله بالجمله، انا بدأت افكر اني اسمع أو اوري شيماء سكس وأشوف هتهيج ولا ايه الي هيحصل عشان اتمتع بالطيز الحلوه اممممم طيز جامده واكيد هيبقي كس رائحته فواحه امممم انا كل متيجي ع بالي شيماء ريالتلي تسيل من بقي ع منظرها وانا بتخيلها قالعه قدامي وبضربها ع طيزها الكبيرة وبنيك فيها ،بس مش عارف كان كل شويه يجيني احساس اني كدا عيل جنسي تيس وخول عشان عايز انيك بنت من بنات عائلتي عدي ع كدا فتره ،، انا نزلت الضهر ورحت عند واحد صاحبي عنده سنترال جبت ظ¢ ايربودز وشحنت ف حسابي لببجي ب ظ¢ظ*ظ* دولار وجبت بطاقه جوجل ظ¥ظ* $ شغل ببجي كله بس انا عايز اشحن لسهر معي وانا مروح مبسوط عشان السيزون الجديد هينزل بكرا وهشحن رويل بأس لما روحت وانا طالع لقيت اوضه عمتي مواربه وبتكلم سهر حسيتها بتعاقبها الفضول خلاني اروح اشوف ف اي وقبل متفتح الباب سمعت اسمي
عمتي حنان. بقي مش عارفه تخلي الواد يحبك يسهر دنا سمعت أن جدو بيلم كل قشيه وهيسبها ف أيده وتحت تصرفه حرام عليكي يبنتي لازم يكون لنا نصيب ولا نسيب عمك يلهف الجمل بما حمل انا عيزاكي متفرقيش حازم وعينك وسط راسك ولو تعرفي تعملي معاه حاجه *بتغمزلها*
سهر.يماما انا
حنان. انتي اي جتك القرف
انا هنا فهمت أن انا لو حاولت اني انيك سهر أو شيماء هتفضح عشان دا هوا المطلوب لما ابقي مفضوح اني راكب وحدا فيهم اكيد هتجوزها انا اتسحبت زي منا وطلعت ع اوضتي وقررت أشيل شيماء وسهر من دماغي نهائي ع الأقل دلوقتي وبعد ساعه رحت لسهر
انا. اي الاخبار يسهر واي اخبار ببجي
سهر .تمم بس عايزة اشحن والفيزا مفيهاش دولار مفيهاش غير مصري
انا. اممم طب والي يشحنلك ظ¥ظ* دولار
سهر. اممم هههههههههههه يبقي حبيبي بن خالي حبيبي الي هيشحنلي ناو
انا. لا يما انا عايز مقابل
سهر طيب عايز اي
انا. امممم مشعارف طيب بصي انتي بتحبي الميوزك
سهر. اكيد العشق
طيب . طلعت الايربودز من جيبي
سهر*** حلوه اوي يحزومي هاته بقي دي اخر اصدار
انا. اكيد اخر اصدار بس بصي انتي عايزة ببجي ولا الايربودز؟
سهر. ههههه الاتنين يحزومي بليز
انا. خلاص هاتي بوسه
سهر.قامت نطت بستني ع خدي
انا. لا يما انا مش عايز من دا انا عايز من قدام مش الجنب *مش عارف لي مع سهر بضعف بضعف جامد هل عشان حلوا ولا ف حاجه تانيه وكاني مش لسا شفت امها بتقولها
سهر.*وشها بيحمر* عيب يحازم عيب يسافل
انا. بصي انا عايز بوسه صغيره من شفايفك اوك *نسيت كانت لابسه شورت للركبه وتيشرت ابيض والبرا كانت باينه*
سهر *كانت بتحاول تتمنع بس افتكرت كلام امها وقالت فرصه بدل ما ماما بتهزقني كل شويه وجت قربت عليا ومسكت راسي واخدت بوسه* امممم لذيذ
انا.هوا اي ؟
سهر.انت مالك يمفعوص ههههههههه
انا.خلاص مافي ايربودز
سهر. هات بقي يحازم بليز عايزه الايربودز
انا. لا انا محسيتش بيها خااااالص
سهر. بطل رخاما بقي اولا
انا. رخااامه امممم بااااي لا لا خلاص و*** مانتي واخده حاجه أبدآ ï؟½ï؟½
سهر. خلاص خلاص تعالي بس لا تعال
انا *خارج من الاوضه* تؤ تؤ تؤ لما تشوفي حلمه ......ودددددنك باااااااي
سهر. *قاعده مبضونه نيك*حاضر يحازم عبيييط
انا.طلعت نمت وصحيت تاني يوم ع ظ¤ العصر غسلت وشي واكلت ودخلت مسكت الفون وقعدت اقلب فيه شويه ودخلت ع موقع "العنتيل" ودخلت ع قصه افينجرز وانا كنت قرايت مارفل من مايكل مجدي ودخلت قرايتها *بسيطك اهوه يعم مايكل وانتي يمرنا بسيطك برضو * بقيت مبسوط فشخ ف اخر حته ف الجزاء الظ،ظ¢ وانتهي ويتبع وبقيت افكر ف برود ددمم مايكل واعصابه وصراحه حاولت اطبع منها ع نفسي فشلت ف اني اكون بارد زيه ï؟½ï؟½ ابسط يمايكل انت لوحدك بارد مرنا اححححح موزة بدل منا كدا كان الغبي الي بيكتب دا كان خلاني بنيك ف اي خرم ف البيت دا
*دخول المؤلف*
المؤلف. احا يمنيوك انا مديك نسوان بالهبل وانت باصص لمايكل ف مرنا اتفوه عليك مبيطمرش فيك دنا كنت محضرلك مفاجاه خساره فيك يوسخ انت دنا سبت الثانوي وبلمع فيك ومش خايف ع مستقبلي وخائف ع كسمك لاحسن الظ¢ ظ£ الي بيقرو قصتك ينسوك
انا.خلصت دراما انزل بالموسيقي الحزينه بسرعه عشان احضنك واقولك انا اسف كمل كمل ياخي انا لغايه دلوقتي مشوفتش منك حته اااااااه من القلب احححححح من الكس اه اااه اااااه ااااااااااه فاك ههههههه لا دي من الازرق كمل انت
المؤلف. بص يكسمك مش عايز انيكك دلوقتي عشان هتتناك كتير قدام وخيال علمي ونيك غريب جدا وهتقابل ناااس شوذ وهتحب ناس كتير ...... احا انا كدا بحرق بص كسمك هسيبك دلوقتي تيك *طرقعه صوبع ف الهواء* اختفاء
انا. مؤلف عنده انفصام الشخصية شويه حنين وشويه مجنون
الساعه ظ¨ بليل
انا. ايوااا اوم بقي وكاتم وام فور هفشخكو يولاد المتنازلا
سهر. جت قعدت جنبي وانا بلعب وهي بوت اصلا عماله ترغي وخلاص *وانا مش مديها اهميه*
سهر.حازم انت يبني بكلمك ولا انت فين
انا.بصي ابعدي عني مش هشحنلك *بطلع لساني*
سهر. متبقاش رخم يحازم *وبتنام ع رجلي وبتبصلي مابين الفون وصدري *
انا. بتعملي اي لو حد دخل علينا هينكنا اي احا همووووت غوري كدا *بزقها تقووم* احا هنيكك
سهر. الفاظك يكلب انت *وبتشد ف شعري*
انا.*قومت ع رجلي وبرمي الفون ع السرير *تعالي خربانه خربانه *وبديها ع قفاها * ها شعري لا يقطه اوك
سهر. *عيون قطه بريئه* خلاص طيب ت حقك متضربش خلاص قفايا
انا. *بشدها عليا* تعالي بقي عايزه اي انتي مبتجيش هنا لا وانتي عايزه مصلحه
سهر. بص بص بص يحازم انا انا انا
انا. وانا انا انا اخلصي عايزا اي
سهر. عايز الايربودز يقلب سهر
انا. طب بصي بقي يستي انا عايزك تكلمي واحده ع المسنجر وتفهمي منها شويه حاجات
سهر. واحده مين وحاجات اي
انا. هقولك عايزك تحاولي تصاحبيه وكدا
سهر. هات الايربودز ونتكلم بعديها ï؟½ï؟½
انا.*بديها الايربودز*تمم كدا ولو جبتي حاجه منها هديكي ظ¥ظ* دولار قشطا يعسل يلا برا ناو *بزقها برا*
طلعت سهر وهي مبسوطه وبرائه ف عنيها وانا قعدت افكر
يعني عمتي ومرات عمي دلوقتي عايزين يجوزوني بناتهم وجدي دا فين و** لو كان موجود كنت قلتلته ع الي سمعته وأشوف هيقولي اي هينصحني باي خلاص لازم أشيل شيماء من دماغي وسهر البريئه هعمل معها اي معاملتي معها هتختلف مشعارف مش عارف هعمل اي أصلاً مع شيماء مسمعتش امها بتقولها زي سهر احا بقي اي المتاهه دي اي المنيكه دي انا مش عارف اعمل اي
احا لقيتها كسمهم ف طيزهم ببجي يلا ولسا بقول يهادي اول ظ£ جيمات خسرت قفلت وكلمت امنيه لقيتها اونلاين
انا. اي الاخبار يامنيه
امنيه. كويسه انت عامل اي يحازم
انا.تمم كويس انتي مجتش من مقابلتك اي حاجه جديده متكلمنيش تاني تمم
امنيه.خلاص انا هقولك ع الخلاصه انا شيماء
انا. طب منا عارف يبت عمي
شيماء. *دخلت علي الاوضه*عرفت ازاي
انا. فكراني معرفش امنيه صحبتك يهبله يبت الهبله
شيماء. اه عشان كدا
انا. الي قولتي ع الاكونت دا بجد
شيماء. اه و**** بحبك اوي يحازم
انا. امممم ماشي
شيماء. مش هتقول حاجه
انا. لاء خلاص خلاص وانا كمان بموت ف امك
شيماء. *بتحضني* بموت فيك
انا.بس مش هتجوزك !
شيماء. احا ودا اي أصله دا
انا. برا يعلقه برا
وفجاه ................................... ..)
محصلش حاجه طلعت وهي مبضونه فشخ وانا نايم ع سريري
=================================== ==
شباب محتاج حد يساعدني ف القصه التواصل خاص وياريت وتساب

الجزاء الخامس "علي المكشوف"
بعد أسبوع من الي حصل مع شيماء جدي رجع للبيت تاني بس تصرفاته متغيره عمال يوصيني ع ابويا
ويقولي. أنا مش دايملك يحازم خلي بالك من بنات عمك وبنت عمتك
انا.حاضر يجدي *** يخليك لينا
============خروج من الفلاش باك===========
الصبح **
انا.انتي يبت يشمس رده فعل امك اي
شمس. كانت هتتجنن لما عرفت انك نكتني وعرفت اني منيوكه *بتغمزلي*
انا. اه اصل انا هسيبك تتناكي من حد غيري يوحش *بنغزها ف جنبها*
شمس. ههههههه بس بقي يحازم بغير من هنا ههههههه بس بقي عشان زمنها صحيت
انا. امك اللبوه كسمها تعالي نعمل واحد كدا علي ما تصحا أو تشوفوا تاني عادي كسمها ع الي جبوها تعال يعسل انت بقيت وحش كدا امتا *بسحبها ف حضني *تعالي انتي من النهارده بتاعتي حتي قدامها
شمس. ع رايك انت كدا كدا كسرها تعال يباررد
انا. تعال يوحش اممممم لذيذه
شمس. انت لسا عملت حاجه ياااض
انا. تعالي ببنت الكلب تعالي *بمسكها من طيزها وبسحبها علي*بقي يبت الكلب عايزه تتناكي من فهد وانا موجود
شمس. مش انت الي قولتلي يزومي وانا قلت اشوف اخرك اول مقولتلي انا اتفجأت بس ف الاخر عرفت أن ***** هوا الي قالك ع حور ماما وأبوها وانت وهوا خطتو ونفزتو و امك هتتجنن من امبارح
انا. بالعكس هوا ميعرفش اني نكتك قدام امك
شمس. طب هتعمل اي دلوقتي
انا. مش مهم تعالي يلا بسرعه
شمس كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه ومبين نص بزازها ولونه اسود ولابسه عليه بيجاما بينك
بدأت امشي صباعي من كتفها لفلقه بزازها والحس صوابعي مكانها اممممم حلوو ايدي نزلت ع حزام البيجاما فكيتها وقعدتها ف حجري وقلعتها البيجامه وبقت قدامي بالقميص الاسود وهي بيضه اممم لذيذه يبت الكلب وأيدي نزلت ع الكلوت وواخدها ف بوسه عميقه وف عز ما احنا منسجمين جدا ،،لمحت ماما ع طرف الباب بصت ومشيت وبرج من دماغها هيشت ويطير وانا عامل من بنها وبنيك اختي وماما قاعده ف الصالون صراحه فكره شهوتها عاليه
اي كيلوتك غرق يبطه
اااامممممم حازم انا دايخه امممممممم وعنيها مغمضه وشفيفها ع بقي اممممم وبحرك ايدي ع كسها من فوق الكلوت وهوا غرقان ف ايدي اممممم عسلك طعمه حلو يبطتي ،، عجبك اممممم اشربه كله بس ريحني ريحني يحازم انا بحبك اوي امممممممم اااااه حااازم متسبنيش انا دايخه ااااه بتعمل اي يحيوان اااااه اهاااه كسي قطعه بلسانك اه اممممم انت لسانك احلي من زربك اممممم ناعم
يعني زبي دلوقتي يزعل منك
لاء يحازم تعال انت زعلت تعال طيب هات زبرك امممممممم طعمه حلوه هاتهم ف بقي هاات اممممم
لا قوامي يعلقه اركبي فوقه يلا *قامت شمس وراكبه فوق زبري زي الفرس ووسطها منحوت وبزازها حجمها حلو وبتتنطط ع زبري وصوت اهاتها جايب لغايه اخر البيت وانا شغال ارزع فيها ولا سال فيها ولا ف امها * اااه انت مش هتجيب بقي بحبيبي
كسمك انتي غرفتي السرير يبت اممممم ااااه بجيب *وسحبت زبري منها وجبتهم ف بقها * يلا يختي قومي مصي ونضفيه
حاضر يسيدي حازم اممممم وانت يسيدي وتاج راسي اممممم عايز تستحمي تعال احميك *وخدت زبري فبقها*
بس ليقف ف ايدك تاني يحبيبي
خليه يقف عايزاه جويا اممممم طعمك حلو اوي انت بتجيب الحلاوه دي منين
من عند الصيدليه يكسمك ومصي ونضفيه بس عشان ميقومش يفرتكك
شمس.انا خلصت خلاص هقوم استحمي واطلع وزي متفقنا هاه

انا.ماشي يلا قومي وسبيني انام ...... تؤ تؤ برا بليل نعمل واحد تاني يلا اسمعي الكلام بتاع سيدك يحلوه
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل