ا
ابيقور
عنتيل زائر
الجزء الأول
أنا إسمي محمد عندي 20 سنه جسمي حلو زبي 19 cm
لسه بدرس في كليه في كفر الشيخ بروح أربع ايام ف الاسبوع
بيحصل مواقف كتير وحجات وبحكي شويه منها ليكوا
التحرش مش زي ما ناس كتيره فاكره إنه وحش دا بيبقي متعه
بس لازم يبقي ب موافقه يعني البنت توافق علي كدا
لو حسيت إنها مش عايزه متكملش وسبها
عشان غلط ومش هتتبسط وهيلا ممكن تفضحك
أهم حاجه الموافق وفي بنات بتكلمني وبتبقي حابه إنها تجرب
معلش طولت عليكوا ندخل في حكايه النهرده
يوم أربع رحت الكليه وشفت صحاب وكلمت بنات إلي معايا وهزرنا بس اليوم دا اتأخرت فيه
وملقتش مواصلات ولقيت فيه قطر الساعه ٦ كان فاضل ساعة قلت هستني وخلاص
رحت استنيت لحد ما القطر وصل الوقت دا بتبقي الدنيا ضلمه خالص في القطر
نا دخلت بسرعه عشان ألاقي مكان أقعد فيه كنت قاعد في آخر عربيه في القطر المهم
قمت قاعد جنب الشباك
ومكنش في دماغي إني عايز أعد جنب وآحده أو حاجه
بعدها لقيت وآحده ست سكت 30 أو 40 سنه عينها سودة وبيضة شوية و ملامحها يعني عاديه
وطويله وصدراها وسط و طيزها كبيره اوي
جه آتنين ستات كبار مع بعض قعدوا قدامي
وهيا كانت شايله حاجه حطيتها فوق
وجات قعدت جنبي طيزها حرفيا لو أنا اتحركت سنة هتبقي لازقة فيا
قلت إستني إما القطر يتحرك وانكشها
القطر أتحرك والدنيا ضالمه و آلأتنين إلي قدامنا
مش شيفين حاجه
قلت دا أحسن وقت قمت محرك جسمي عليها شوية
لقيت رجلي على لحم فخدها كلوا
لقيتها حست بس ماكلمتش قمت مستني شوية ومقرب
لقيتها حركة نفسها بعيد عني وبصت لي قلت لها معلش القطر بقي
قالت ولا يهمك ب ابتسامة
قلت خلاص لو حسيت إنه عايزة هكمل محستش مش مكمل
بعدها ب عشر دقايق لقيتها بتفتح الفون بتزعق مع حد معرفش مين جوزها ولا ابنها مش عارف
لقيتها بتنفخ قمت قايلها اهدي بس وروقي
لقيتها بتقول مش عارف و**** أنا زهقت
قمت قايله طب اهدي بس وخير
لقيتها بتبص ليا لي كدا وقال ماشي
بعدها ب دقيق لقيتها بتحرك جسمها عليا
قمت قايل يمكن عادي مش عامل
بعدها لقيتها بتخبط أيدها ف فخدها
قلت لا يبقي هيا عايزه
قمت راجع مرجع رجلي زي ما كانت لازقه فيها واكتر
بصيت عليها ملقتش أي رد فعل
قلت حلو قمت حاطط أيدي الشمال تحت رجلي إلي لازقه في فخدتها
عشان تبقي صوابعي قريب من فخدتها وابقي متداري برده
صوابعى بقت لابسه فخدها وعارف إن أكيد هيا حسه بيهم
ببص عليها لقيتها فاتحه بقها ونفسها صوته هادي بس طالع
فضلت ازق أيدي لحد ما بقت تحت فخادها كلها ونا ماسكها ب أيدي حاطه طريه اوي
وسخنه وأيدي رايحه جايه عليها كن عايز أوصل لكسها بس مش هعرف
قمت شايل ليل أيدي وبفكر لسه هعمل أي لقيت في محطة كبيره جات ونص العربيه نزلت
بما فيهم الاتنين إلي قدامي
قلت حلو هعمل براحتي آكتر
بعد ما نزلوا والقطر نزلت قمت قايله في ودنها عايز أنيكك اوي
لقيتها وهيا بتبص قدامها بتبرق وبتنهج
حسيت إنها محرومه اوي
مره وآحده قمت ماسك فخدها فضلت افعص في لحمه فخدها
وهيا بتنهج وبتعض شفايفها
ونا زبي واقف نيك
ببص علي عربيه ملقتش حد فيها
والمحطة الجايه بعد نص ساعة
قمت نازل ب أيدي علي كسها لقتيها بتزق وبتقول لا
حد يشوفنا قلت لها م تخافيش وقمت
منزل أيدي علي كسها فضلت العب لها وحاسس بكسها سخن و مبلول آوي
كل دا من فوق الهدوم
لحد إما لقيتها بتنهج بسرعه وبتسمك في التيشرت بتاعي وجسمها بتتهز والعسل زايد آكتر على أيدي عرفت إنها بتجيب
سبتها تاخد نفسها وهيا عدلت نفسها
قمت بنزل البنطلون وقايله انزلي مصي فضلت أتحايل عليها وقالت لي بس بسرعة عشان حد ممكن يجي
لقيتها بتمص زبي بفن اوي
عمال تدخل الراس بس
وتطلعه
وبعدها تدخل نص زبي
وبعدها تدخله كلوا
لحد إما مسكت دماغها وفضلت أنيك بوقها
لحد إما جبت جوا بوقها وهيا بلعت نصه والباقي نزلته علي الارض
وبعدها إحنا عدلنا هدومنا
المحطة بتعتها جات وهيا نزلت ونا خدت رقمها واتكلمنا بعدين
لو الجزء دا عجبكم أشوف دعمكم وهكمل الجزء التاني
أنا إسمي محمد عندي 20 سنه جسمي حلو زبي 19 cm
لسه بدرس في كليه في كفر الشيخ بروح أربع ايام ف الاسبوع
بيحصل مواقف كتير وحجات وبحكي شويه منها ليكوا
التحرش مش زي ما ناس كتيره فاكره إنه وحش دا بيبقي متعه
بس لازم يبقي ب موافقه يعني البنت توافق علي كدا
لو حسيت إنها مش عايزه متكملش وسبها
عشان غلط ومش هتتبسط وهيلا ممكن تفضحك
أهم حاجه الموافق وفي بنات بتكلمني وبتبقي حابه إنها تجرب
معلش طولت عليكوا ندخل في حكايه النهرده
يوم أربع رحت الكليه وشفت صحاب وكلمت بنات إلي معايا وهزرنا بس اليوم دا اتأخرت فيه
وملقتش مواصلات ولقيت فيه قطر الساعه ٦ كان فاضل ساعة قلت هستني وخلاص
رحت استنيت لحد ما القطر وصل الوقت دا بتبقي الدنيا ضلمه خالص في القطر
نا دخلت بسرعه عشان ألاقي مكان أقعد فيه كنت قاعد في آخر عربيه في القطر المهم
قمت قاعد جنب الشباك
ومكنش في دماغي إني عايز أعد جنب وآحده أو حاجه
بعدها لقيت وآحده ست سكت 30 أو 40 سنه عينها سودة وبيضة شوية و ملامحها يعني عاديه
وطويله وصدراها وسط و طيزها كبيره اوي
جه آتنين ستات كبار مع بعض قعدوا قدامي
وهيا كانت شايله حاجه حطيتها فوق
وجات قعدت جنبي طيزها حرفيا لو أنا اتحركت سنة هتبقي لازقة فيا
قلت إستني إما القطر يتحرك وانكشها
القطر أتحرك والدنيا ضالمه و آلأتنين إلي قدامنا
مش شيفين حاجه
قلت دا أحسن وقت قمت محرك جسمي عليها شوية
لقيت رجلي على لحم فخدها كلوا
لقيتها حست بس ماكلمتش قمت مستني شوية ومقرب
لقيتها حركة نفسها بعيد عني وبصت لي قلت لها معلش القطر بقي
قالت ولا يهمك ب ابتسامة
قلت خلاص لو حسيت إنه عايزة هكمل محستش مش مكمل
بعدها ب عشر دقايق لقيتها بتفتح الفون بتزعق مع حد معرفش مين جوزها ولا ابنها مش عارف
لقيتها بتنفخ قمت قايلها اهدي بس وروقي
لقيتها بتقول مش عارف و**** أنا زهقت
قمت قايله طب اهدي بس وخير
لقيتها بتبص ليا لي كدا وقال ماشي
بعدها ب دقيق لقيتها بتحرك جسمها عليا
قمت قايل يمكن عادي مش عامل
بعدها لقيتها بتخبط أيدها ف فخدها
قلت لا يبقي هيا عايزه
قمت راجع مرجع رجلي زي ما كانت لازقه فيها واكتر
بصيت عليها ملقتش أي رد فعل
قلت حلو قمت حاطط أيدي الشمال تحت رجلي إلي لازقه في فخدتها
عشان تبقي صوابعي قريب من فخدتها وابقي متداري برده
صوابعى بقت لابسه فخدها وعارف إن أكيد هيا حسه بيهم
ببص عليها لقيتها فاتحه بقها ونفسها صوته هادي بس طالع
فضلت ازق أيدي لحد ما بقت تحت فخادها كلها ونا ماسكها ب أيدي حاطه طريه اوي
وسخنه وأيدي رايحه جايه عليها كن عايز أوصل لكسها بس مش هعرف
قمت شايل ليل أيدي وبفكر لسه هعمل أي لقيت في محطة كبيره جات ونص العربيه نزلت
بما فيهم الاتنين إلي قدامي
قلت حلو هعمل براحتي آكتر
بعد ما نزلوا والقطر نزلت قمت قايله في ودنها عايز أنيكك اوي
لقيتها وهيا بتبص قدامها بتبرق وبتنهج
حسيت إنها محرومه اوي
مره وآحده قمت ماسك فخدها فضلت افعص في لحمه فخدها
وهيا بتنهج وبتعض شفايفها
ونا زبي واقف نيك
ببص علي عربيه ملقتش حد فيها
والمحطة الجايه بعد نص ساعة
قمت نازل ب أيدي علي كسها لقتيها بتزق وبتقول لا
حد يشوفنا قلت لها م تخافيش وقمت
منزل أيدي علي كسها فضلت العب لها وحاسس بكسها سخن و مبلول آوي
كل دا من فوق الهدوم
لحد إما لقيتها بتنهج بسرعه وبتسمك في التيشرت بتاعي وجسمها بتتهز والعسل زايد آكتر على أيدي عرفت إنها بتجيب
سبتها تاخد نفسها وهيا عدلت نفسها
قمت بنزل البنطلون وقايله انزلي مصي فضلت أتحايل عليها وقالت لي بس بسرعة عشان حد ممكن يجي
لقيتها بتمص زبي بفن اوي
عمال تدخل الراس بس
وتطلعه
وبعدها تدخل نص زبي
وبعدها تدخله كلوا
لحد إما مسكت دماغها وفضلت أنيك بوقها
لحد إما جبت جوا بوقها وهيا بلعت نصه والباقي نزلته علي الارض
وبعدها إحنا عدلنا هدومنا
المحطة بتعتها جات وهيا نزلت ونا خدت رقمها واتكلمنا بعدين
لو الجزء دا عجبكم أشوف دعمكم وهكمل الجزء التاني