مكتملة واقعية "مملكة العالم السفلي" (1 مشاهد)

م

ميلفاوي متميز

عنتيل زائر
غير متصل
مقدمة

لو انت مش من محبين القصص الخيالة منصحكش تقرا القصة دي تبدأ القصة علي مشهد حرب تحسها من الحروب القديمة للائنسان حرب ب السيوف و الرماح و الدروع الحرب دي كانت واخداها الملكة اتنا ضد كل المتمردين علي حكمها لانها انثي و مينفعش تحكم بعد ما اتوفي والدها الحاكم وملهوش وريق للحكم غيرها وانتصرت الملكة و كانت تبرفش اي عروض زواج لانها كلها عروض طمعانة في السلطة و اتبنت بنت اسمها ثالنا من ال demons او الشياطين يعني و معظم الشياطين شيميل
...........................
يدخل الخادم علي الملكة
الخادم: مولاتي الملكة مبروك النصر
الملكة: قول عاوز اية
الخادم: مولاتي الاميرة ثالنا عملت حاجة مش كويسة في غيابك
الملكة: عارف لو قلتلي انها مارست الجنس مع حد من العامة تاني هقطعك و امرهم يمثلوا ب جثتك
الحادم: لا مارست الجنس مع كاثا و مش بس كدا كاثا حامل منها دلوقتي
الملكة بغضب: هاتهوملي حالا
الخادم: امرك مولاتي
...........................
راح الخادم عشان يجيب كاثا و ثالنا و كانوا نايمين في اوضة ثالنا من غير هدوم الخادم اول ما دخل ثالنا حست بيه
ثالنا: مين اذنلك انك تدخل
الخادم: مولاتي رجعت و عاوزاكي
ثالنا بحركة سريعة خدت سيفها من جمبها و رشقته فيه و اتثبت ب السيف في الحيطه و صحت كاثا قالتلها الملكة رجعت و عاوزانا
كاثا: انا خايفة اوي
ثالنا:متخافيش انا معاكي
...........................
الملكة: اية اللي انت هببتيه دا هو انتي دايما غاوية مشاكل انت خدتي مني حاجة غالية عليا اوي
ثالنا: انا كدا و هفضل اخد اي حاجة انا عاوزاها و محدش هيقف قدامي
الملكة: يبقي تتحمل العقاب عقابك انك هتتعامل معاملة العامة و هيبقي ليكي مهمة و هي انك هتروحي عالم البشر
و تدوري علي مجموعة من ال saccubes و لازم تجيبهوملي و المتقدريش تجيبية تقتلية و لو معرفتيش تنفذي عقابك هيبقي يا اما النفي او القتل اما بنسبة ليكي انت يا كاثا ف انا هعذبك اشد عذاب
ثالنا: لا متعذبهاش مش هتستحمل و هي حامل انا الغلط
الملكة: انا محدش يؤمرني اعمل ايه انت متستحقيش الدرع اللي انت لابساه و جردتها من ملابسها و يلا غوري من وشي و كانت فتحت بوابة تنقلها عالم البشر
الملكة: و انتي يلا روحي علي غرفتك
كاثا: يعني مش هتعذب
الملكة: لا انا كنت بقول كدا عشان احمسها و اخلي عندها دافع تنجز مهمتها
...........................
ثالنا طلعت في شارع ضلمة واضح انه شارع جانبي و كان واقف فيه تلاته علي جمب واحدة بتدخن و اتنين بيتكلموا
البتدخن: دا ايه المجنونة الماشيه من غير هدوم دي كمان
ثالنا: انا عاوة هدومك و عربيتك دي حالا
سيلينا: لا دا باين عليكي انت مجنونة فعلا بقي
ثالنا كانت قوية و عامة الشياطين اقوية جدا بالنسبة للبشر و كان شكلهم زي البشر بفرق القرون او الاجنحة بس و الكانت اختفت مجرد ما طلعت ثالنا عالم البشر مسكت سيلينا و خلتها توطي علي ركبها و قالتلها مصي يا شرموطة و في محاولة من سيلينا للدفاع عن نفسيه طفت السجارة في رجلين ثالنا لاكن ثالنا متأثرتش و جرحها كان خف في ثواني
سارة: نجبلك حاجة من العربية يا سيلينا
سيلينا: لا سيبيني ا نت و لورا دلوقتي
ثالنا: لا هيتفرجوا عليكي و انت بتمصي يا شرموطه و كانت حشرت زبها الكبير في بق سيلينا و بدأت تنيك في بقها لحد ما جابتهم
ثالنا: دلوقتي انا لسه عاوزة لبسك و العربية
سيلينا: استني انا ممكن اساعدك انا ليا معارف كتير في المدينة هنا و فلوس و اقدر اساعدك و في المقابل انت تساعديني انت قوية و كمان عندك قدرة علي الشافء السريع
ثالنا: و مين قالك اني محتاجة مساعدتك
سيلينا: يعني ماشية ملك و في نص الليل فلشارع اكيد وراكي حاجة و محتاجة مساعدة
ثالنا: ممكن تساعديني اهو برضو ممكن تفيديني في الناس البدور عليهم
سيلينا: طلاما بتدوري علي حد ف دا سهل
و راحت سيلينا علي شنطة العربية و جابت لبس ل ثالنا و كانت العربية مليانة سلاح
ثالنا: حلوة الاسحلة دي
سيلينا: الشغلانة خطر و كان ممكن تشوفيهم بدري عن كدا لولا اني محتاجاكي تعالي اركبي و نتكلم في بيتي
و ربكوا العربية
سيلينا: مش عاوة تحكي ايه المخليكي ماشية كدا
ثالنا: لا مش عاوزة
سيلينا: براحتك
سيلينا : ممكن سؤال؟
ثالنا: عاوزة ايه
سيلينا: هو انت جرحك خف بسرعة بس هل كان عندك جروح اكبر من كدا و خفت بسرعة؟
ثالنا: مش عارفة مجربتش الموضوع دا لحد دلوقتي بس اكبر حاجة حصلتلي كانت حروق و اتعالجت بسرعة برضو
سيلينا: اهلا بيكي في بيتي المتواضع بسعي دايما اني اكبر نشاطي و شغلي عشان اجيب قصر في يوم من الايام تحبي اجبلم خاحة تاكليها؟
ثالنا: اه اي حاجة عندك
و ملحوظه هنا مخلوقات العالم الاخر مش بتغغذي علي الاكل زينا بيتغوا علي حاجات تانية هنعرفها قدام

ثالنا: حلو الاكل شكرا ليكي
سيلينا: العفو انا هروح اخد bath كدا يفكلي جسمي البيت بيتك اهم حاجه ملكيش دعوة ب اسلحتي
و الbath دا الهو بتملي البانيو مياة ب صابون كدا و تقعد فية
سيلينا: الجهاز دا انا شوفتة هنا اخر زيارة ليا لعالم البشر و كان لابتوب مفهوش حاجه
سيلينا: بصت للتلفزيون و قالت مبحبش الجهاز دا و قالت اما اخش ادور في الاوض و ملقتش حاجة غير اسلحة كتير واضح ان سيلينا بتحب الاسلحة و لما زهقت قررت تخش لسيلينا
سيلينا: بتعملي ايه هنا
ثالنا: ملقتش حاجة اعملها و زهقت قولت اخوشلك
سيلينا : طب اقلعي و تعالي نتكلم في موضوعنا
و الي هنا ينتهي الجزأ الاول منتظر ارائكم في التعليقات و بقبل النقد جدا و عندي مشكلة انيضعيف شويتين في المشاهد الجنسية وممكن اخلي كاتب تاني بكتبهاليو لو حد عنده افاكر يقولها برضو مستني ارائكم

حابب اشكر كل الناس اللي علقت علي الجزأ الفات و هحاول انزل اجزاء بسرعه الجزأ الفات دا يعتبر كان صغير عشان بشوف بس القصة هتعجب الناس ولا لا نبدأ
...........................
كنت نسيت اوصفلكم اجسام الشخصيات سيلينا بزازها متوسطة نقدر نقول B cup size و طيزها كبيرة و متوسطة الطول و عندها تاتو علي دراعها
اما ثالنا كانت بزازها كبيرة E cup size و طيزها كبيرة فوق المتوسطة بشوية
...........................
سيلينا:انا محتاجه حد قوي عشان يحافظ علي البنات المعايا و يساعدني اتوسع و اكبر نشاطاتي و اكسب منافسيني
ثالنا:مش فاهمه برضو دا هيساعدني ازاي
سيلينا:انا ممكن اساعدك في حاجات كتير
ثالنا:و اللي هي ؟
سيلينا: انت قولتيلي انك بتدوري علي ناس في المدينة صح؟
ثالنا: ا يوة
سيلينا: انا عندي شراميط كتير شغالين تحت ايدي و بيجمعوا معلومات كتير كل يوم لما اقضي علي منافسيني مش هيبقي في حاجة في المدينة دي كلها انا معرفهاش
ثالنا:و انا مقداميش غيرك يساعدني يبقي اتفقنا انا معاكي
و كانت سيلينا بتلعب بزب ثالنا برجليها لحد ما وقف
سيلينا: خلينا دلوقتي في مشكلتك دي و شاورت علي زب ثالنا الواقف تعالي ورايا
و راحو سوا اوضة النوم
سيلينا: هاتي ايدك و لبستها كلبشات
ثالنا: ايه لزمتهم يعني انا ممكن اكسرهم
سيلينا: لا دول غالين انا بحب انا اللي ابقي متحكمة في الشريك المعايا
وبدأت سيلينا تحك شفايف كسها علي زب ثالنا من تحتها
ثالنا: كفاية حك يا لبوة هجيبهم كدا
سيلينا: لا دا احنا لسة بنسخن بس
ثالنا: طب يلا يا شرموطة انت كسك غرقان اهو كفاية
سيلينا: لا مش هدخلة ولا انت فاكرة هتنيكيني بسهولة كدا ممكن بعدين لما ننجز شوية في اتفاقنا دا غير ان زبك بيرعش وشكلك هتجيبيهم خلاص يلا يا لبوة هاتيهم انا هجيب معاكي
و جابوا الاتنين مع بعض
ثالنا: انا مش عارفة ازاي سيبتك تعملي كدا انا في العادي بكون انا المتحكمة و محدش يقدر يجرأ يكلمني كدا بس اتبسطت
سيلينا:و لسة معايا هتتبسطي اكتر
ثالنا: فكي الكلبشات دي بقي بدل ما اكسرها
سيلينا: هو صحيح هتبقي حاجة مبهرة بس لا و علي ايه دلو غالين صحيح اسمك ايه انا كل دا معرفش اسمك
ثالنا: ثالنا
سيلينا: اسم غريب مسمعتوش قبل كدا انا سيلينا طبعا زي ما سمعتي اسمي من البنات تعالي ننام لحسن خلاص انا تعبانة اوي
...........................
في ممكلة العالم السفلي

كاثا: الحراس بلغوني انك عاوزاني يا مولاتي
الملكة: ايوة عقابك جاهز انا خليتهم يجهزولك اوضه ليكي مخصوص
كاثا: السماح يا مولاتي ارجوكي انا مش حمل عذاب
الملكة: يا حراس خدوها اوضتها و اتائكدوا انها تتعذب كويس
كاثا: نزلت علي ركبها اروجوكي يا مولاتي اروجوكي مش هقدر
...........................
مخضوضه في اللحظة دي صحيت ثالنا من النوم
ثالنا:كاثا
ثالنا:لو لمستها بس انا هقطع عمودها الفقري و هقطعها لحد ما تموت
سيلينا:ايه في ايه؟
ثالنا: لا مفيش هبقي احكيلك بعدين دا كابوس
...........................
سيلينا: انا لازم اروح اشوف البنات و الشغل ماشي ازاي
ثالنا:روحي انا عاوزة انام
سيلينا: انا بس حبيت اقولك انو في هدوم هنا في الدولاب و ممكن تنزلي تتمشي هنا قريب الناس بتحب الكلام و ممكن تلاقي معلومات من اللي انت محتاجاها و خلي بالك اوعي تتوهي انا هسيبلك
تليفون في المطبخ ابقي خدية
ثالنا: تمام
سيلينا: يلا سلام
بعد شوية ثالنا قامت
ثالنا لنفسها: فكرة مش بطالة برضو القالتلي عليها سيلينا و اهو اتسلي برضو و يمكن اعرف حاجة انا لحد دلوقتي معنديش حاجة اعملها غير كدا اما نبص بصة علي الدولاب
بصت سيلينا لقت هدوم كتير ب احجام مختلفةو اختارت توب لونه اسود و بنطلون زي بتاع الصاعقه
ثالنا: اتمني البنطلون دا يطلع واسع و الا هتفضح اما نروح نشوف التلفون دا كمان بصت ثالنا في التفلون لقت نمرة سارة و لورا علي الموبيل قالت حلو ابقي اكلمهم بعدين و نزلت
ثالنا نزلت تتمشي في حديقة عامة
ثالنا: مفروض ميبقاش صعب الاقي حد من الساكوبي دول عادة بيبقي حوليهم بني ادمين فسدة الاقرع الهناك دا شكلة محل شكوك شكلة في شطان امتص طاقتة قبل كدا
و دا البيتغذي علية الشياطين من العالم الاخر كل ما الانسان يبقي فاسد و ظالم و بيعمل مشاكل كل ما بيبقي جواة طاقة حقد و كرة بيتغذي عليها الشياطين و الكائنات
من العالم الاخر
الراجل الاقرع: يا تري بتهمس ب ايه فسرها الوتكه دي
في اللحظة دي كان في بنت جميلة معدية بتجري اسمها ليلي
ليلي:بصت ل ثالنا و فسرها جميلة اوي البنت دي و بالغلط خبطت في الاقرع
ليلي: اه
الاقرع: ما تبصي قدامك يا غبية انت
ليلي: انا اسفة حضرتك مقصدش
الاقرع:لا اسفة مش كفاية انا هعلمك ازاي تاخدي بالك بعدد كدا
ليلي: انا مكنش قصدي مكنتششايفاك
ثالنا في اللحظة دي كانت متابعة كل دا و راحت للاقرع و ضربتة جامد اغمي علية
ثالنا:انت كويسة؟
ليلي: ساكتة و باصة ل ثالنا مبتردش
ثالنا لاحظت ان البنت شيميل زيها و زبها واقف و طالع منه حته من البنطلون
ليلي في اللحظة دي لاحظت
ليلي: انا اسفة لازم امشي
ثالنا: استني و كانت ليلي جريت
ليلي: الموقف دا كان محرج اوي
...........................
في مكان زي بار كبيرو نضيف
حارس: اهي النبت الجديدة يا كبير
ريك: قوليلي يا ريك اكيد عارفة القواعد طلاما اتقدمي للشغلانه دي بس احب اقولهالك برضو اولا هتدينا 50% من ارباحك دا طبعا فنظير اني بقدملك الحماية انت و كل الشراميط الشغالين تحت ايدي
ثانيا هتقدري تشغلي فكل المناطق اللي انا مسيطر عليها ثالثا بقي انا بحب اجرب اي بنت هتشتغل معايا الاول و قلع البنطلون و نزل الكلوت بتاعها و كانت لابسه جيبه ف الموضوع كان سهل بدا يحسس علي كسها و يمشي زبه علي شفايف كسها
و مرة واحدة غرسه
البنت: اه امم
دخل بنت اسمها ديفا
ديفا: جيت فوقت مش مناسب ولا حاجة شكل في ايدك شغل
ريك: اه بجرب البنت الجديدة قبل ما تنزل للزباين
ديفا: لا بس شكلها هتعمل شغل حلو
ريك: و هو بينهج عشان لسة بينيك البنت اه فعلا كسها ضيق و هيعجب الزباين بس هيوسع قريب خدي يا لبوة لنبي كله اهو و خلص ريك
ريك: طول ما انت ولائك ليا مش هيحصلك مشاكل يلا اتفضلي علي شغلك
ديفا: شكلها بتمثل و بتعمل كل دا عشان لفلوس بس جواها طاقة كبيرة هتنفعني هتبقي مصدر كويس
ريك: انا مبسوط اني بقدر اقدملك الخدمات البسيطه دي مقابل كل اللي انت قدمتهولي قوليلي يا ديفا ايه سر الزيارة الكرمة دي
ديفا: انفي عاوة تلت شراميط بكرة عاوزاهم عشان يصطادوا حد في الجيم عندها
ريك: عاوزاهم مواصفات معينة؟
ديفا: لا بس ابعت البنت الجديدة دي بكرة معاهم صحيح اسمها ايه؟
ريك: اسمها جولي تامري ب اي حاجة تاني؟
ديفا: لا كدا تمام
ريك: متصلتيش بيا ليه طيب و خلاص طلاما الموضوع بسيط كدا
ديفا: انا كنت معدية في من المنطقه هنا و حبيت اشوف الشغل برضو الدنيا ماشيه تمام ولا لا علي العموم انا ماشيه سلام يا ريك
ريك: سلام

و بكدا يكون انتهي الجزأ التاني مستني ارائكم و بقبل اي نقد عادي و كان في حد قالي لية الاسماء صعبه هي عامة الاحداث و الحاجات دي مينفعش تكون غير في دولة اجنبية
عشان كدا الاسماء اجنبية بس علي قد ما اقدر هحط اسماء سهله دا غير ان ثالنا مفروض يبقي اسمها غريب لانها شيطانة في الاخر


الجزء الثالث

حابب اشكر كل الناس اللي علقت علي الجزأ الفات و دايما بقول وهقول اني بتقبل كل الاراء و النقد عشان نطلع القصة ب احسن شكل ندخل في الجزأ علي طول
...........................
ثالنا: الو
سيلينا: ايوة انت فين انا عندي حاجة ممكن تساعدنا نوصل للي احنا عاوزينة
ثالنا انا في.. اه جنينة كدا جمب البيت عندك
سيلينا:خلاص تمام انا عارفاها 5 دقايق و هبقي عندك
جت سلينا وركبت ثالنا
سيلينا:شميتي شوية ها حلوين في الجنينة؟
ثالنا:ايوة الجنينة جميلة بصراحه صحيح عملتي ايه؟
سيلينا: ابدأ منين انا قولتلك قبل كدا ان عندي منافس المهم المنافس دا اسمه ريك هو شكلة تحسية ابن ناس و راجل محترم لكن فلحقيقة هو عيل طري كدا و طماع و تربية شوارع هو بيشتغل مع القوات الخاصة الهنا للشرطة بيلبسوا لبس زي العساكر
الفترة الاخيرة دي الامور سائت خالص في المدينة من سرقة و نهب وفساد بس الحكومة بتتبع سياسات قاسية شوية في حل المشاكل دي عشان تحتوي الناس للائسف معظم القوات الخاصة دي بياخدوا رشوة و للائسف انا مقدرش ارشيهم زي ريك عشان لسة معيش فلوس كفاية
سيلينا:انا تقريبا عارفة اية السب ورا الفوضة و الفساد اللي في المدينة بس هقولك اما اتائكد
سيلينا: تمام عامة انا فكرت في خطة هي تعتبر خطة مبدئية كدا اولا احنا محتاجين فلوس و بعدين نشتري لبس القوات الخاصة دي وبعدين نشوف طريقة نخش بيها القصر بتاع ريك احنا مينفعش نقتله ولا نخلص منه كدا علطول لانهم هيبدلوة ب حد تاني
احنا لازم نعرف ا لناس البتساعد ريك و كل المعلومات الجمعها عنهم السنين الفاتت دي لو قدرت اعمل كدا مفيش حاجة في المدينة هتم انا مليش علم بيها انا كمان عندي ناس هتساعدنا غير كدا بصراحة انا لسة مبقدرش اثق فيكي انا دايما مخبية حاجة
و مبترضيش تتكلمي كتير لو قدرتي توفريلينا الفلوس اللي احتا محتاجنها هبدأ اثق فيكي انت بتنيلي ايه
ثالنا: بصراحة انت بتتكلمي كتير زهقت قولت اطلع بتاعي العب فية شوية ما ايدك معايا
سيلينا: مش وقته
ثالنا: صحيح انا شوفت بنت انهردة في الجنينة عاوزة اوصلها هي كانت بتجري هناك هي رفيعة كدا و جميلة شعرها اصفر عينيها زرقة
سيلينا: مش عارفة متعرفيش اسمها حتي انت مصعبة الموضوع كدا انت يهمك امرها في ايه؟
ثالنا: انت عارفة انا مختلفة عنك و عن معظم الناس هنا في المدينة
سيلينا: ازاي يعني ؟
ثالنا:انا بحتاج لاني انيك او اخلي حد يعمل مشاكل زي الفوضة و الفساد اما انتم بتحتاجوا تاكلوا و تشربوا اما انا بنسبالي ملهوش لازمة الكلام دا
سيلينا: بصراحة كلامك غريب و مش مقنع
ثالنا: احنا مش لازم نعمل كدا كل يوم يعني في الحقيقة احنا ممكن نعيش سنين من غير ما نعمل كدا بس دا بيحسسنا اننا احسن و كمان بيزيد طاقتنا و قوتنا عشان كدا اية رائيك تقلعي دلوقتي و و انيكك؟
سيلينا: لا فكرة ذكية بس مش وقته دلوقتي احنا عندنا حاجات عاوزين نركز فيها ننجزها
ثالنا: منا مركزة جدا دلوقتي في اني عاوزة الفذا بتاعي
سيلينا: انت عاوزة تلاقي البنت القلتيلي عليها؟ انت لسة صحيح مقولتليش اشعني هي عاوزاها؟
ثالنا: البنت دي لسة روحها بيور نقية يعني و الروحهم كدا لما بتفسديهم او تنيكيهم بيدوكي طاقة كبيرة اوي
سيلينا: طي و هي فكرك يعني هتبقي عاوزة تتعرف عليكي؟
ثالنا: انا عندي احساس انها معجبة بيا
سيلينا: طب تعالي نشرتي قهوة انا هعمل مكالمة كدا يمكن اعرفلك البنت
سيلنيا: طب و انا لسة بيور ؟
ثالنا: لا كل ما هتمشي ورا رغباتك الدنيئة دا بيخلي روحك مش بيور و الطاقة منها اقل انا مش قصدي اقلل منك او حاجة بالعكس انا بفضل الناس الزيك بس هي الامور ماشية كدا زي ما شرحتلك
سيلينا: دا حوار كبير اوي نكمل كلامنا دا بعدين خدي الفلوس دي و هاتلنا قهوة و داري بتاعك دا هيفضحنا و انا بحب المكان دا بصراحة انا هكلم حد يمكن يعرف البنت البتتكلمي عليها دي و يمكن يشوفلك حل في حوار الطاقة بتاعك دا
نزلوا من العربية دخلوا كافية
...........................
ثالنا: اتفضلي كوبايتك و شربت كوبايتها علي بق واحد
سيلينا: استني دي مولعة يخربيتك
ثالنا: بجد محستش بحاجة
سيلينا: فعلا كل يوم بكتشف فيكي حاجة جديدة
ثالنا:الهيشوف حل المشكلة دا هيوصل امتي ؟
سيلينا اديلة ربعاية كدا و هيجي
ثالنا: طب بقولك اية انا مش قادرة استحمل الصراحة و شالتها و دخلت بيها الحمام
سيلينا: يخربيتك يا مجنونة هتفضحينا
ثالنا: لا متحافيش المكان فاضي يلا لحسن مش قادرة و قلعت
سيلينا: ماشي بس ملتمسيش كسي عشان عندي الدورة
ثالنا: خلاص سهلهة خرم طيزك جميل برضو و حلو
سيلينا: طيب بس براحة عليا
ثالنا: دخلت بتاعها براحة و بدأت تنيك براحة و ب رومانسية
ثالنا:ايه عاجبك زبي يا شرموطة
سيلينا: يمكن لو نكتيني اسرع شوية يعجبني
ثالنا: خلاص ب شوقك و زنتقها في الحيطة و بدأت تنيك فيها بسرعة بعنف
سيلنا: اه ايوة كدا بقالي فترة متنكتش في طيزي اه افشخي طيزي
ثالنا: هورمهالك يا لبوةو بدأت ترزع جامد اكتر في طيز سيلينا
غيرو الوضع و بقت ثالنا ماسكة سلينا شايلها و حاشرة زبرها في طيزها
ثالنا: مش قادرة حاسة اني هجيب خلاص
سيلينا: اوعي تجيبي دلوقتي انا قربت نجيب مع بعض
بعدها اتشنجوا الاتنين وجابوا شهوتهم مع بعض
سيلينا: يخربت جناجك يلا نطلع زمانها جت
...........................
سيلينا: دي اليس و اليس دي ثالنا ثالنا هي الهتمولنا يا اليس
اليس: هو كلام جميل و كل حاجة بس ازاي يعني هتسرق بنك
سيلينا: فكرة مش وحشة بس لا انا هدخلها waf
اليس: و تفتكري هتكسب
سيلينا: لا متخافيش من النحيادي هتكسب انا واثقه فيها
ثالنا: هي ايه ال waf دي
سيلينا: دي يا ستي مصارعة بس مش قانونية بس هتعجبك الظريف هنا ان البيكسب بينيك الخسران و كل ما كان الخصم قوي كل ما كان الفلوس الهنجمعها اكتر غير كدا هما بيكسبوا فلوس من انهم بيصوروا الموضوع دا لايف و عشان تخش الايف بتدفع فلوس
و اسمها كدا عشان هي اختصار ل win and fuck
ثالنا: فعلا فكرة حلوة و عجبتني
ثالنا: علي كدا يا اليس جربتي الموضوع دا قبل كدا شكلك يعني عندك عضلات و سكيس باكس
اليس: ايوة بسخسرت كتير و كنت هخسر فلوس كتير ف بطلتها
سيلينا: كدا اتفقنا ثالنا هتجبلنا الفلوس و انا هتعصرف و اجيب لبس القوات الخاصة و اشوف الناس الهتساعدنا و هحاول ادبر خطة كويسة ندخل قصر ريك املي كبير اننا ناخد كل المعلومات اللحنا عاوزنها من هناك
سيلينا: هي عملية خطيرة و صعبة بس لو عملناها هنسيطر علي المدينة كلها
ثالنا: بصراحة انا مش مهتمة اوي بدا
سيلينا: عارفة بس انا اول ما اسيطر هقدر اعرف الناس اللي انت عاوزاهم ودا وعد صحيح يا اليس تعرفي النبت القتلتك عليها في التليفون ؟
اليس: انت محظوظة انا اعرف بنت ب المواصفات دي اسمها ليلي احنا بنروح نفس الجيم و ساعات بنتمرن مع بعض من وقت ل التاني هي خجولة اوي انا حاسة انها معجبة بيا بس عمرها ما اتجرأت تكلمني في الموضوع دا
ثالنا: معاكي نمرتها؟
اليس: لية؟
ثالنا: يعني شوفتها انهردة و حاسة انها معجبة بيا ف عاوزة رقمها و عاوزة اتعرف عليها اكتر قبل ما اخد اي حركة انت عارفة زي ما قولتي واضح فعلا انها بتتكسف
اليس: تمام ادي رقمها اهو و رقمي كمان و هقولها اني اديتك رقمها عشان متسألكيش جبتي الرقم منين
سيلينا: تمام هتيجي معايا يا ثالنا ولا ايه؟
...........................
في العالم السفلي
كاثا ماشية في ممرات مظلمة و كل اضائتها شعلات زي القلاع القديمة فجأة الملكة ظهرت من العدم
الملكة: اية طاقتك خلصت قولتي تيجي ممرات الموتي تستمدي طاقتك من الميتين؟ يا ثالنا تعرف انك بتستغليها عشان طاقتك
كاثا: لا الموضوع مش كدا انا انا
الملكة: انت ايه انا نفسي اعرف تسيبيني انا عشانها لمجرد اني رحت احارب بس و بدأت تزعق في غضب تسيبيني انا الملكة اتنا اقوي واحدة في المملكة و تروحي ل ثالنا مكنتيش قادرة تصبري ل رجوعي
كاثا: لا انا بحب ثالنا
الملكة: مش عارفة ليه مش قادرة اصدقك كان ممكن علاقتنا تستمر و تبقي احسن بس للائسف خسرتي الفرصة دي يا حارس اعمل النفسك فيه
و مشيت الملكة و فجأة ظهر حارس من الضلمة
الحارس: اخيرا يا لبوة نفسي انيكك و اعشرك من زمان
كاثا: نفسك فيا بجد طب قرب واقف بعيد ليه
الحارس: بجدي مكنتش فاكر انك هتبقي ب السهولة دي و قرب
قامت كاثا جمعت قوة سحرية في ايديها و ضربته بيها وقع
الحارس: ازاي دول قالولي طاقتك خلصت
كاثا: هما مين ولا اقولك عامة مش مهم انا هعرف و ضربت ب ايديها ع الارض ظهر حقل طاقة ازرق و بدأ يتحرق الحارس و يصرخ و يستنجد
...........................

و لهنا يكون خلص الجزأ الثالث اتمني يعجبكم و مستين ارائكم و تعليقاتكم

الجزأ الرابع


انا اسف علي التأخير بس دا يرجع لبعض مشاكل عندي و ظروف اتمني تكون طارءة و تخلص قريب بس عامة حبيت اختم السلسلة دي ب الجزأ دا لاني مش عارف الفترة الجاية هقدر انزل
اجزاء ب انتظام ولا لا و كمان رمضان داخل كل سنة و انتوا طيبين و انا في العادي مبكتبش في رمضان ف اعتبروها اجازة كدا لحد ما اظبط اموري و اعرف ارجعلكم ب سلسلة جديدة

...........................
سيلينا و ثالنا راكبين العربية
سيلينا: شايفة الواد الهناك دا الواقف في مستني الباص
ثالنا: ايوة الشعره اصفر دا؟
سيلينا: ايوة هو تقدري تنزلي و تجيبهولي في الزقاق دا عشان غالبا لو شافني هيجري
ثالنا نزلت تتدلع و تعاكس فية لحد ما خدتة و ودته الزقاق
الشاب:سيلينا و بص وراة لقي ثالنا و البوكس فوشة
الشاب: انتوا عاوزين مني ايه
سيلينا: يعني بتهدد واحدة من البنات الشغالين عندي و عاوز تمشي عادي كدا
الشاب: مكانش قصدي و بيتألم لان في اللحظة دي كان مرمي علي الارض و ثالنا دايسة علي رقبته بجزمتها
سيلينا: تاني مرة تاخد بالك انت بتتعامل مع مين
الشاب: هيكون مع مين يعني طب ابعديها كدا و انا اموتك دلوقتي
سيلينا: برضو مبيتعلمش من غلطة ثالنا علمية غلطتة
ثالنا بحركة سريعة و لفت دراعه كسرته
الشاب: ااااه خلاص انا اسف مش هعملها تاني
سيلينا: اياك تفكر تهددني او حد من البنات الشغالين معايا تاني و الا صدقني هتندم اوي فكر في عيلتك قبل ما تعمل اي حاجة غبية يلا يا ثالنا نروح البيت عشان اشوفلك حاجة تلبسيها للماتش
...........................
في البيت
ثالنا: اما هو الهيكسب هينيك التاني اومخال لازمتها ايه نلعب هدوم اصلا
سيلينا: الكسبان بيختار عاوز يقلع ولا لا ممكن ميقلعش عادي و لو فضل ميقلعش و يكسب الجماهير هيدفعوا اكتر عشان يشوفوة مرة بيخسر و بيقلع ف ياريت تحاولي لو كسبتي تفضلي لابسة
اطول فترة ممكنة
ثالنا: ازاي يعني هنيك الخسران و انا لسة لابسة؟
سيلينا: ب صوابعك بقي ب زب صناعي المهم اي حاجة لحد ما يجيبوهم
ثالنا: ممم حلو برضو و اهو لازم يدفعوا برضو عشان يشوفوا بتاعي هههه
سيلينا: هههه اه خدي بالك بطلة المسابقة اسمها ماريانا عمرها ما خسرت ولا ماتش انت غالبا مش هتلاعبيها انهردة بس كان لازم احذرك برضو الناس بيقولوا عليها لو دخلولها دب يلاعبها هتكسبة
المخليني مصدقة الكلام دا دلوقتي اني شوفتك و شوفت قوتك هي غالبا من نفس نوعك ايا كان انت نوعك ايه دا اللبس اهو البسية و تعالي
ثالنا:مش عاوزة شوية لعب قبل ما ننزل و ماسكة زبها
سيلينا: لو عملتي شغل حلو انهردة هنعمل كل اللي انت عاوزاة
ثالنا: كويس دا حافز حلو برضو
سيلينا: بس خلي بالك برضو في قواعد احنا عاوزين نحافظ علي المنافسين ممكن تكسريهم بس متقتلهمش
ثالنا: تمام و قامت تلبس
...........................
و كان المكان حلبة مصارعة بس ب قفص
سيلينا: انا هروح ادفع رسوم الدخول بتاعتك في الماسبقة و لسة بتلف
سيلينا: ايه دا انتوا ايه الجابكم هنا
كان سارة و لورا الكانت قابلتهم ثالنا في اول جزأ مع سيلينا
سارة: جايين نشجع ثالنا
سيلينا: انتوا نسيتوا ان مينفعش تتفرجوا الا اما تخشوا البث المباشر بتاع الماتش
لورا: لا منسناش بس حبينا نكون هنا قريبين جمب ثالنا
سيلينا: روحي ل اليس في غرفة التغير هتديكي شوية نصايح و تعلمك القوانين
في غرفة التغير
...........................
اليس: لسة متائكدة انك عاوزة تخشي
ثالنا: عيب عليكي هتشوفي حاجة دماار
اليس: تمام يبقي اولا كدا مسموحلك اي حاجة بس متكونش هتموت الخصم القدامك
ثانيا عشان تكسبي لازم يا اما الخصم ميقدرش يتحرك يعني تمسكية مثلا او تكسريلة مفصل معين بحيث ميقدرش يواجهك خلاص يا اما ترمية برا القفص بتاع الحلبة
ثالنا: لا كدا الواحد ضمن انه كسبان كسبان
اليس: كل ما بتكسبي ماتش الرانك بتاعك بيعلي و بتبقي متصنفه ل فئة مختلفه و هتلاعبي ناس من الفئة بتاعتك و كمان حاولي تعملي تنوع في الحاجات الجنسية الهتعمليها مع خصومك
عشان دا هيعجب المشاهدين و هيبقي في فلوس اكتر و كل ما تعلي في الرانك كل ما الفلوس تكتر
اليس: عندك اي خبرة في فنون القتال؟
ثالنا: انا لعبت ماشات زي دي بس زمااان اوي و كانت مختلفة نوعا ما مع ابتسامة خبيثة
اليس: علي كدا كان فيها نيك برضو؟
ثالنا اكيد كان فيها بس كان فيها قتل كمان
اليس:ايه؟
ثالنا: بهزر مع ابتسامة خبيثة تانية
ثالنا: ما تيجي طيب انا كمان ادكي نصايحي و غمزتلها
اليس:ممم بس انا مختلفة شوية و قلعت و كانت hermaphrodit
دا معناة انها عندها الاعضاء التناسلية بتاعت الراحل و بتاعت الست
قربت منها ثالنا
صوت عالي:المتسابقة ثالنا تيجي الحلبة
ثالنا: دا اية البضنا دا دا وقته تعالي نعمل واحد علسريع
اليس: لا مينفعش لازم تروحي سيلينا دفعت فلوس كتير عشان تخشي و ممكن يعتبروكي منسحبة
في الحلبة
...........................
المعلق: و نرحب ب اللاعبة الجديدة معانا ثالنا
مايا:جايبلني واحدة جديدة طب يلا نخلص بسرعة
ثالنا: يلا
و ثالنا اتحركت بسرعة و ضربت مايا ب الربكة في بطنها و بعدها جابت دراعها ورا ضهرها عشان تكسرهولها
مايا: مش قادرة استسلم استسلم
ثالنا: ب السرعة دي طب تعالي بقي و قامت قلعت الشورت الكانت لابسها خدي زبي في بوقك يا لبوة عشان تبقي تستهزأي بيا تاني حظك حلو انو واقف من ق بل ما العابك و هجيبهم بسرعه
ثالنا: خديهم اهو ابلعيهم كلهم
المعلق: لو سمحت الكل يروح علي غرفة تغير الملابس
...........................
و بعد العديد من الماتشات الفازتها ثالنا و كانت بتكسبها كلها برضو محدش فية قوة شيطان عشان يقدر ينافسها
المعلق: و الان مع الخصم الثاني ل ثالنا ماريانا بطلة المسابقة الموسم الفات ماريانا
و النور اطفي في الحلبة مرة واحدة
المعلق: دايما دخولها مميز عن الباقي
و ظهرت ماريانا بعد ما النور ولع
ثالنا: ماريانا بصراحة حاجة مش متوقعه اخيرا هلاقي منافس كويس
ماريانا: بصراحة انا لما سمعت المتسابقين القبلي بيقولوا اسمك و عرفت انك غلبتي الناس دول شكيت انه يكون انت
بااس ثانية واحدة انا عارف ان دماغك عملت ايرور كدا ماريانا كانت عايشة مع ثالنا في العالم السفلي و كانت واحدة من اقوي جنود الملكة لحد ما اتهمت بالخيانة و اتثيت عليها التهمه و اتحكم عليها
ب النفي لعالم البشر
ماريانا:شكلي اخيرا لقيت منافس حلو
و مارينا اتحركت بسرعة و ضربت ثالنا ب الرجل فوشها اكنها بتشوط راسها زي الكورة ثالنا وقعت
ثالنا: لسة قوية زي ما انتي و اتحركت مسكتها ماريانا من ضهرها قامت ثالنا بسرعة ادتها بالراس في مناخيرهاو مناخيرها بدأت تنزف
مارينا: لا لحد هناو كافية و قامت مسكت الكاميرا و كسرتها و نادت انفييي
ظهرت انفي الكانت مع ريك في الجزأ الفات و كان النور قطع في الحلبة و الحاجة الوحيدة المنوراها دواير السحر اللي في ايديهم و ماريانا ضربت ثالنا جامد علي راسها واغمي عليها

ماريانا: يلا يا انفي مفيش وقت انقلينا من هنا و خطفوا ثالنا و مشيوا
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل