قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
عندما تكون العائلة أساس المتعة | السلسلة الأولي | ـ ثلاثة عشر جزء
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="قيصر ميلفات" data-source="post: 120988"><p><strong><span style="font-size: 22px">ولا انا ياسر من مصر الجديدة القاهرة بلعب كمال اجسام و كونت بلعب كونغ فو و الاشخاص الاساسية المفروض تعرفوهم هما (مها ، ايمان ، اسراء ، سهر ، سلمي ، و وفاء ) اي شخصية تانية مش هتقعد معانا كتير بداية حكايتي وانا عندي 18 سنة نزلت اشتغل عاوز اكون راجل نفسي لاقيت والدي بيقولي انت نزلت مشاريعي معجبتكش قولتله عجبتني بس المرتب قليل قالي تعالى ومش هنختلف ووافقت شغله عبارة عن اكبر سلسة استوديوهات تصوير فوتوغرافي في القاهرة طبعا مجال متميز واتعلمته بشغف خلال سنة بقيت ماسك مكان كامل بعدها بقي تبدأ حكايتي مع بنت عمتي مها و ايمان الاتنين اخوات مها 22سنة الطول 164 سم الوزن 67 كيلوا قمحاوية يغلب عليها الطبع الفلاحي تطلقت حديثا بسبب عدم الانجاب زواجهم كان لمدة عام</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي -- ولما كشفوا عرفوا انها مش هتخلف ابدا وكان جوازها كله مكملش 3شهور فبيتها بسبب كل اسبوعين تغضب وترجع لبيت ابوها لمدة شهرين لحد ما اتطلقت بعد ما جوزها عرف بعدم خلفتها ولكن جسمها البلدي وطبيعة بشرتها اللي زي الزبدة البلدي بالظبط انما ايمان هي اختها مثل سني حينها تقريبا بالظبط 20عاما الطول 160سم والوزن 60كيلو واتجوزت و بعد 30 يوم جواز اتطلقت وجابت بنت وكانت متمدنة نظرا لتعليمها و بيضة زي القشطة و اللي احلى من كدة انها عندها مؤخرة مرفوعة لفوق زي الفرنساويات بالظبط وصدر صغير ولا كانها الفرسة اللي كل العالم نفسه فيها يعني الاتنين اكبر مني وطبعا من ساعة ما روحت شغلي الجديد اللي فيه لمس و تحسيس تفكيري كله و تعاملي كله مع البنات والستات اتغير تماما هزاري بايدي ومكنتش بفكر جنسي فيهم لحد ما فيوم وانا داخل عليهم الاتنين و مفيش حد فالبيت خالص و سمعتهم و هما بيضحكوا بس بشرمطة فداخلاتسحب لاقيتالاتنين عريانين ملط و بيعملوا حلاوة و بينتفوا لبعض انا شوفتهم كدا بتاعي لاقيتوا عدا الحزام و بقي زي الحديدة و لاقيت مها بتقول لايمان كان نفسي ياسر يكون سافل و يريحنا بدل ما احنا اللي بنريح بعض راجت ايمان ردت عندك حق يا اوختي الزبر مافيش احسن منه و دة كله وانا واقف ع الباب وهمابينتفوا لبعض.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و بعدها لاقيتهم بيتساحقوا و اصواتهم بقيت جايبة اخر الشقة انا بقيت مش قادر خلاص روحت مسكت نفسي ودخلت عليهم بأعلى صوت عندي وبقولهم يا اللي انتو بتعملوه دة ، لاقيتهم الاتنين تفزعوا و اتخضوا وانا عمال ازعق والاتنين اتكمشوا جوة نفسهم وروحت قزلتلهم كل واحدة تلبس و تستني ابوكم لما يجي ،و انا خرجت من الاوضة و انا مبسووووط اني قفشتهم بالاسلوب دة وقولت فعقلي انا بقي هعيش معاهم احلي عيشة الاتنين مع بعض يخلوا الواحد ولا كانه الملك عمتا لايت الاتنين خارجين ورا بعض ولا بسين كل واحدة فيهم روب مفيش حاجة تحته خالص ولاقيتهم جايين بدموعهم ومش عارفين ينطقوا ولا يقزلزا كلمة وانا بقزلهم بصزت هادي وطبيعتي الحنينة معاهم عاوزين ايه وملبستوش ليه فضلوا يتلجلجوا شويا لحد ما ايمان قررت تخرج من اللجلجة دي وتقوللي يا ياسر احنا الاتنين عاوزين نقولك ان ..... ان ...... احنا بنحبك اوي وعايزين نعترفلك بكدة من بدري ولاقيتها لسة بتحضني ببص لاقيت الروب فعلا.مفيش حاجة تحته جسمها كله وبتاعي اتصلب تاني بان روحت رديت انتي هتوهي يا روح امك اللي عملتوه دة ميتغفرش ، راحت مسكتني مها وايمان فنفس الوقت واخدني بحضنهم و قالولي اللي عملناه دة غصب عننا احنا معناش راجل و انت شايف ينفع اتنين زينا يقعدوا كدة مرديتش عليهم برضه راحت مها لاقيتها بتعيط بغباوة و بشهنفة قولتلها اهدي واخدتها فحضني لحد ما هديت و قولتلها انتي عارفة انا بحبكم قد ايه بس مينفعش .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و ضحكت باعلى صوت ما مها صعبت عليا الصراحة بس لما لاقيت الاتنين ضحكوا روحت قولتلهم حلو ضحكتوا يلا بقي غوروا من هنا لحد ما اشوف صرفة معاكم لاقيتهم الاتنين بيتحايلوا وما ادراك لما فرستين زيهم يتحايلوا عليك روحت قولتلهم و بصوت جريء انتوا عاوزيني اسامحكم قالولي ياريت قولتلهم هتعملوا ايه قالوا فنفس واحد اللي تؤمرنا بيه قولتلهم ارقصولي انتوا الاتنين قالولي ادينا خمس دقايق قولتلهم ماشي فاقل من خمس دقايق (القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي )كانوا دخلوا الخمام و اخدوا دوش الاتنين و طلعوا كل واحدة لابسة قميص انقح من التانية مها لابسة بدلة رقص فلاحي من غير ترتر وطويلة بس ولكأنها لابسة حاجة عشان هي مش لابسة اصلا حاجة تحته حلامتها باينة و وشفاف لدرجة اني شايفهم و كسها وطيزها قدامي انما ايمان بقي مش متوصية طالعالي بقميص نوم احمر مش محزق قصير شفاف و الكلوت الفاتلة باين كامل يعني قميص مش مغطي حتي نص كسها برقتلهم و انا الفرحة مش قادر اوصفهالكم واتجننت ع منظرهم بس مسكت نفسي وقولتلهم حلو اللي انتوا لابسينه دة عشان ابوكم يجي هو و امكم يعرفوا يربوكوا كويس راحت رديت ايمان بصوت كله علوئية الاتنين فالمزرعة من الفجر و هيباتوا هناك النهاردة انا رديت قولت طيب مش هترقصوا بقي وتخلصوني راحت مها تشغل الموبايل بتاعها كان n73 نوكيا وشغلت شيك شاك شوك و الاتنين بيرقصوا ولا اجدعها صافينار و بوقلهم اتعلمتم دة كله منين وهما بيرقصوا ومنسجمين مها بتقولي احنا كل يوم بنرقص و بنحاول تعمل حركات جديدة واي حركة نشوفها نقلدها انا هيجت ع الاخر و خليتهم بيرقصوا وقمت اجيب حاجة ساقعة اشربها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">لاقيت ايمان حكت فبتاعي و انا خلاص ع اخري روحت بقولها عاوزة ايه بتقولي يعني هكون عاوزة ايه غلوزاك قولتلها اختشي ردت مها وهي بتبوسني فخدي بتقولي احنا الاتنين عاوزينك ولاقيت ايمان بتقولي اهو بتاعك واقف يبقي ايه روحت شيلت ايمان بايد واحدة ووطيت سنة و شيلت مها بايدي التانية ودخلت ع اوضتهم ونيمتهم ع السرير و قومت اقفل الباب بتاع الشقة واحط مفتاحي عشان محدش يجي ع غفلة زي ما انا عملت ورجعت لاقيت الاتنين مستنيني و بيقلعوني القميص والبنطلون مع بعض و لاقوا بتاعي واقف لفوق ومعدي البوكسر اتجننوا ولاقيت مها شهقت شهقة و نزلت تمص فيه كانها هتاكلوا و انا مسكت ايمان و بوستها احلي واطول بوسة تحس الواحدة بيها وانا بلعب في جسمها كله من فوق لاقيت مها سابت بتاعي وبتقلع و انا بصراحة نفسي انيكها من زمان مها دي المهم سيبت ايمان و روحت زنقت مها ع السرير و قولتلها اخبرا لاقيتها بتضحك ضحكة عكري ما سمعت زيها و روحت قطعتلها الالقميص من فوق ومسكت بزازها ارضع فيهم اسخنرمن العيل الصغير و هي كل اللي عليها تصوت ااااااااااااه ، (مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي)احححححححححح مش قادرة و مسكتها و بعد ربع ساعة من رقبتها و جسمها اللي فوق و دة كله ايمان عمالة تلعب فنفسها روحت نزلت ع كس مها و فضلت امص فبظرها و زنبورها لحد ما داخت مني و مبتتكلمش و مسكت ايمان و اللي مقدرش اوصفلكم جمال طيزها ولا حلاوة كسها و جمال صدرها مسكتها فضلت ادعك فيها ولحس وامص فكل حتة فجسمها اكتر من تلت ساعة و مها دة كله مفاقتش و نزلت ع كس ايمان امص فيه شوية جابت جوة بوقي 3 مرات و اترمت ع اختها روحت قولتلهم هو انا جايلكم بس حسست ع كس كل زاحدة فيهم لسة مبلول ع اخره روحت دخلته مرة واحدة فمها ونفس الحكاية فايمان الاتنين فاقوا بصويت و روحت مسكت مها فضلت ارزع فيها اكتر من 10دقايق و ايمان قاعدة ع بوق مها و مها مش قادرة كل اللي عليها اااااااااه اوووووف ارحمني مش قادرة لحد ما لاقيتها فعلا مش قادرة حتي تتنفس سيبتها ومسكت ايمان بعنف و فضلت انيك فيها و انا بلعب ببزها فالوضع العادي حوالي خمس دقايق لحد ما قلبتها و قولت اعمل زي الافلام ما هي اول مرة ليا روحت مخليها تفنس وضع الكلابي وانا اصلا عجباني طيزها جداااااااا ..</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">هبقي اوريها لكم فقسم الصور بعد ما القصة تخلص عشان كل ابطالنا او كل الموجودين هنا وغيرهم معايا صور ليهم و عمال انيك في ايمان و مها غايبة عن الوعي تماما حسيت اني خلاص هجيبهم و فضلت اسرع زيااادة لحد ما طلعته من كوسها و جيبتهم ع طيزها بتقولي ليه ماجيبتهمش فكسي قولتيلها عشان تلبسيني العمة يا روح امك و تحملي مني هو انا ناقص بلاوي لاقيتها بتضحك وهي مش قادرة تاخد نفسها وانا نمت جنبهم ساعتين بالظبط نوم وصحيت لاقيت مها كانت فالمطبخ زي ما هي عريانة و بتعمل عشا قولتلها لا هروح قالت طيب اتعشا وامشي عشان خاطري قولتلها عشان الحق ارجع بس قالت ماليش دعوة قولتلها خلاص ماشي دخلت اخد دش و لبست و صحيت ايمان عقبال ما دخلت اخدت الدش وخرجت (؛القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي) الاتنين جهزوا الطبلية ع الارض عملوا دكر بط و رز و بطاطس صينية عجب و قعدنا اكلنا واكلت نص دكر البط و هما النص واكلت زي المفاجيع كاني ماكلتش من اسبوع بعد ما اكلنا شربنا شاي وانا مبحبش الشاي او القهوة الا لما يكونوا مسكرين فاكتفيت بالعصير و فاكهه و قومت عشان امشي لاقيت ايمان بتبوسني من شفايفي ومها وخداني فحضنها قولت لهم انتو متهدتوش ردت مها .انا مش قادرة امشي بس فراقك علي غالي و مسكتني باستنيي بوسة بنت الكب فاجرة وروحت قالولي هنعمل جروب ع الواتس لينا احنا التلاتة قولتلهم ماشي ومشيت بالسيارة وونكمل فالجزء القادم</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الثاني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">اهم حاجة ركبت السيارة و مروح و لاقيت مها بتتصل بيا و دارت المحادثة التالية</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : ايوة يا بت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مها : يا عيون البت وحشتني اووي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : لحقتي يا احا ما تلمي نفسك شوية ولا مرتاحتيش</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">لاقيت ايمان بترد : مش قادرين بس ارجع بات معانا عاوزين ننام فحضنك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : لامش هيمفع انا خلاص مسكت الطريق وكمان مقولتش لامي ( شخصية جميلة جدا ومحترمة و كلمتها سيف ع رقبتي )</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ايمان مع مها بيتكلموا وانا بسمعهم روحت شتمت للاتنين بقولهم يا متناكة منك ليها انا سايق عاوزين ايه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مها مسكت التليفون وقفلت الاسبيكر : ياسر انا بحبك اوي متبعدش عني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: قولتلها حاضر يا قلبي مش هبعد عنك لا انتي ولا اختك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ضحكت بمياصة ومرقعة و اديتني بوسة ع الفون و قالتلي انا مش هنام لحد،ما تروح</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : ماشي يا مها يلا سلام</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">سلام</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">عديت نص ساعة سايق براحتي.خالص افكر فالاتنين واللي عملناه احنا التلاتة و فاجمل ليلة تعتبر ليلة دخلتي انا اول يوم انام مع واحدة و ايه لا نمت مع اتنين اهم حاجة عدي اسبوع و انا انشغلت فشغلي انا بشتغل من 6الصبح لحد الساعة 9 بليل والمشكلة اني اوقات كتير مبهتمش بالتليفون ولما اشوف اتصلاتهم الاقي فوق ال.50مكالمة فاليوم وانا كل اللي.بعمله اكلم كل واحدة خمس او عشر دقايق واقفل لحد ما فيوم بفتح الساعة 6 الصبح الاقي ايمان بعربيتها مستنية برة ومتشنجة ومتنرفزة و انا بضحك ع منظرها فتحت المحل و دخلت روحت قولتلها تعالي قعدت عالكرسي.و قعدت جنبي ودار الحوار دة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : صباح الخير القمر يشرب ايه ؟</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ايمان : صباح النور لا مش عاوزة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا في ايه ايه الاسلوب دة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ايمان مفيش</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا بقي بلهجة متعصبة انا بقولك في ايه وايه اللي جابك من 6 الصبح</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ردت انا هنا من بعد الفجر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">اتصدمت ووقفت قولتلها في ايه ؟ ايمان عنيها هتبدا تدمع مسكتها.حضنتها قولتلها في ايه ردت قالت وحشتني لا بسمع.صوتك ولا بشوفك و لا حتي مريحني باي كلام قولتلها انتي عارفة اني بشتغل ردت بتقولي انا.و مها كل يوم بنتصل محتاجينك محتاجين حبيبنا بس انا ع الاخص محتاجاك اووي القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي قولتلها انا كنت فاكر اني مش فارق للدرجة دي قالتلي انا اموت ولا فيوم تبعد عني و فضلت تعيط و هي حضتاني وانا فالشغل حاسس اني ممكن اتجنن منها قولتلها النهاردة بكون عندكم ردت عطول هو انا هسيبك قزاتلها لا روحي و جهزولي لقمة واول ما الشغالين يجوا هستاذن منن 12 ل 5 عشان نقعد مع بعض براحتنا راحت قالتلي لا انا عاوازك تبات عندنا قولتلها مينفعش وكمان واسيب امي لمين قاابتلي اخواتك هناك قولتلها لا ولا مجيش خالص قالتلي خلاص خلاص قولتلها يلا بقي تشربي ايه قالت وحشتني عاوزة اشري لبنك قولتلها مش ضمن القايمة بتاغة الفطار طيب نفطر قالت لا انا عاوزاك قولتلها انتي عارفة انا فالشغل قالت خلاص ماشي.اشرب مانجة جيبتلها شنطة حطيت فيها 4 عصير و 4 شيكولاتة جلاكسي الكبيرة و شربت واحد و روحت ، خلصت الشغل و من الساعة 11ونص بيتصلوا مشيت ولا لسة قولتلهم ادوني ربع ساعة كل خمس دقايق يتصلوا لحد ما استأذنت و اديت الحسابات الموظف ومشيت وانا فالطريق قولت عشان جوز عمتي ساعات بيجي فاوقات مش معروفة طالما عمتي سافرت المزرعة تقعد هناك شهر فجيبتلهم كرتونة بلح +كرتونة تغاح و اتصلت بيهم قولتلهم حضروا حاجة ناكلها عشان مفطرتش من الصبح ردت مها قالت كل حاجة جاهزة وصلت طلعت كل حاجة ةدخلتها المطبخ لاقيتهم عاملين ليا الاكل التالي جوزين حمام محشي + رز بالخلطة للسمك و مش جايبين سمك دول كانوا جايبين جمبري وسبيط و كابوريا فقط و عاملين شوربة سي فود قعدت لاقيت ايمان و مها جم قولتلهم مش هتفرغوا الاكل قالولي لما ناكل ونشبع احنا الاول قولتلهم هي بقيت كدة قالولي اه ..وبصراحة عندهم حق الاتنين قاعدين فالبيت كالاتي مها لابسة قميص نوم ابيض لحد المؤخرة و عليه روب اطول لحد الركبة و تحتيهم كلوت فاتلة و مطلع كل بزازها برة لدرجة ان الحلمة باينة منه ايمان وهي لابسة قميص نوم موف غامق بيلمع ع جسمها الي زي القشطة شافف كل جسمها تقريبا.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الثالث</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و لاقيت الاتنين بدأؤوا يرقصوا بطريقة مغرية اوي كأنهم في strip show ايمان مش متوصية و مها طبعا بالطبع الفلاحي بس فرس هي التانية عمالين يجننوني بحراكتهم وانا خلاص مبقتش قادر روحت مسكت مها و شيلتها و لاقيت ايمان بتقولي وانا ماليش دعوة نزلت مها وشيلت كل واحدة بايد زي المرة اللي فاتت بس المرة دي رميتهم ع السرير وبنفس القوة و قولتلهم عاوزين تاكلوا انا هشبعكم وبتديت بمها المرة دي و ايمان ابتدت تمصلي وابتديت من رقبت مها امص والحس وهي تتأوه و نزلت ع صدرها ابوحلمات صغيرة و صدر مفيش زيه والحلمة واقفة لفوق لحد ما فوق و ايمان تعضني من البيضين روحت رزعتها حتة قلم خليتها تتنطر و مسكتهاقلبتها ع السرير بوضع الكلابي وقفشت فكسها بسناني وبعنف وعاملة تصوت بغنج وشهوة و تقولي انا اسفة ارحمني ااااااااااااااااه اوووووووووووف الرحمة يا محمد و فضلت اضرب ع طيزها و رفعت مها و قلعتها خالص و خليت ايمان تمص كسها وروحت وقفت مص وفجأة ودخلته كله مرة واحدة و كان كس ايمان اوسع من كس مها بسبب انها خلفت بس ع مين صوتها كان يسمع اخر الشارع من الطريقة دي وهي بتقول ارحمني وانا مش سائل فيها لحد ما قومت من عليها لما لاقيت وشها وايديها سابت ع السرير ورجليها ريحت كمان ومش قادرة تاخد نفسها خالص ومها اصلا من ساعة ما كانت ايمان خليتها تجيبهم مرة وهي بتمصلها نايمة ع ضهرها و بزازها طالعة لفوق وريجليها اتفردوا روحت مسكت مها وجاي امص كسها لاقيته لسة مبلول وع اخره( القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي)</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">روحت قولت اتعامل معاها بحنية مش زي ايمان مسكتها وفضلت افرش بزبي ع كسها و العب بكسها بصباعي الكبير دخلت راس زبي لاقيتهاشهقت شهقة غريبة و بنقولي برااااااحة و بصوت عالي جدا وواحدة واحدة بدخل زبي لحد ما دخلته كامل وهي تحتيا و وخدانيفحضنها بتلعب فشعري و عمالة تطلع راسها وتبوس فراسي و انا بلعب بزازها روحت رفعت رجليها ووصلتهم لراسها وفجأة دخلتوا بسرعة كبيرة و بقوة اكبر بكتير من الاول و لحد نا حسيت اني هنزل قولتلها اجيبهم فين قالتلي وهي مش قادرة براحتك اللي نفسك فيه روحت فضلت انيك لحد ما جيبتهم فكسها صوتت صويتة بتقوللي اااااااااااااااااااااح انت ازاي كدة انا مولعة من تحت انا كسي مولع من نارك لحد ما زبي بدأ ينام و روحت نمت جنبها خدتني فحضنها و انا فالنص بين مها وايمان النايمة من نص النيكة ونايمة كانها قتيلة و نمت بينهم زي ما انا و روحت قومت بعد ساعتين لاقيت الساعة 4 وكدة هتاخر وملقيتش ولا ايمان ولا مها جنبي قومت لاقيت ايمان واقفة بتسخن الاكل ومها فالحمام بتاخد دش دخلت و قولتلها عاوز اخد دش دخلت ظبطتني تماما و حميتني كانت عاوزة بس مسكت نفسي وقولتلها انا ورايا شغل مش النعاردة بقي.انا متاخر قالتلي انا عاوزة طلب تاني قولتلها ايه قالتلي عاوزاك ليا لوحدي و انا سكتت وقولت هنشوف بس اختك ويلا نخلص دلوقتي ونتكلم فالموضوع دة بعدين روحنا كملنا الحمام و طلعنا اكلنا وشبعت ع الاخر قومت شربت عصير و وقعدت خمس دقايق عقبال ما فتحت موضوع اني داخل ع عيد الاضحي ووهبقي مشغول والشغل كتير والكلام دة و ايه مش هنعرف نتقابل الفترة الجاية ودة سبب اللي خلاني اجي النهاردة .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">سكتوا الاتنين مصدومين وقولتلهم متقلقوش عندي ليكم مفاجأة حلوة ردت مها ايه قولتلهم هاخدكم و نروح اسكندرية لاقيتهم اتنططوا وزي ******* هيه هيه هيه وانا قومت بقي قولتلهم انا هنزل الشغل بقي يلا لاقيت مها وايمان قاموا فوشي يحضنوني و انا كمان ببادلهم الحضن و قومت سيبتهم الاتنين ببوسة تشويق فاجرة ونزلت و علي ميعاد بعد العيد نساااافر سوا ومرت الايام والموسم بدأ وشغااااال ومبمسكش التليفون تماما لاقيت مين داخل عاوز يتصور اول يوم العيد بليل الساعة 1 بعد ما الناس كلها و الزباين كلها يمشوا وحتي الموظفين وكانت بداية المفاجأة .........</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الرابع</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">والموسم بدأ وشغااااال ومبمسكش التليفون تماما لاقيت مين داخل عاوز يتصور اول يوم العيد بليل الساعة 1 بعد ما الناس كلها و الزباين كلها يمشوا وحتي الموظفين وكانت بداية المفاجأة .................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">دخلت ملاك السماء الجارف جارتي و اختي فالرضاعة رنا شخصية طالما راقبتها في سن المراهقة طول الوقت انظر من شباك غرفتي حتي اتمكن من رؤيتها عار ية فهي بيضاء و جسمها ليس كاي امراة عادية الصدر المرفوع والمؤخرة المكورة و اصبحت امرأةذات شأن و عنفوان و من نظرتها بدخولها انها تذكرت كل لحظة بيننا وفجأة دخل ورائها رجل بشنب ضخم و ما نسميه فحل و دار الحوار الاتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا :ازيك يا.ياسر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: تمام يا رناعاملة ايه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا: انا كويسة و بخير محمود جوزي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: اهلا و سهلا و بعد سلامي عليه يده ناعمة جدا كالطفل</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ودخلنا صالة التصوير بعد مداعباة مني مع محمود و رنا وهزار تم رؤية شخصية رنا المسيطرة ع هذاالرجل البائس الذي لم يتمكن من اشبارعهذه الانثي.الجامحة ذات العنفوان والقوة المطلقة و بعد انتهاء التصوير</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا : انت غيرت رقمك يا ياسر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : اتفضلي الكارت فاي وقت اتصلي عليا ومهما كان الوقت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا : دة العشم برضه بااي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">بااااي مع تاكدي من نظرتها امها ستأتي قبل ميعاد الايصال بفترة كبيرة جدا</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وانتهي اليوم ع خير و مسكت التليفون و انا ع السرير ولاقيت رسالة مبعوتة من رقم غريب ومميز فودافون ومكتوب فالرسالة الاتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا رنا.يا محمد لو ينفع اجي اشوف.الصور بكرة عشان اتاكد من الصور اللي عجبتني ولو اه ياريت اتصل بيا او ابعتلي.رسالة تقولي اجي.امتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">طبعا رديت انتي تشرفيني فاي وقت انا عمتا هفتح المحل الساعة 7 الصبح وقفلت التليفون عشان ملاقيش اي اتصال بعده .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">صحيت الساعة 6 ونص اخدت دش ونزلت المحل افتحه و انظمه شوية ، وبعد نصف ساعة دخلت .........</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رناااااا.صباح الخير ايه اللي مصحيكي بدري.كدة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا صباح النور اعمل ايه سيادتك قافل تليفونك وحتي رسايلي موصلتش</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">.. القصه حصريه بمنتديات نـسوانـجي..</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا عملت نفسي متفاجئ تصدقي كان فصل امبارح وماخدتش بالي.الا لما قولتيلي دلوقتي و استأذنتها و روحت كاني حطيته ع الشاحن و رجعتلها دخلتها الاوضة بتاعة اجهزة الكمبيوتر و بقولها بس اي يا بنتي الجوز الشحط اللي دخل امبارح دة انا شبه خوفت من منظره و ضحكت ضحكة بصوت عالي جدا و هي ضحكت بس بحزن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رديت مالك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا : مفيش .....</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : لا في متخبيش عليا في ايه يا حبيبتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا : بوجود احمرار في وجنتيها بكسوف حبيبتك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: حبيبتي و اختي و كل حاجة كمان في ايه احكيلي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا: قامت وغيرت طريقتها قالت عاوزة اتصور كام صورة لوحدي انتمصورتنيش امبارح لوحدي وجاية عشان كدة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: دلوقتي يا مجنونة طيب اهدي تشربي حاجة ولا اي حاجة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا: لا عاوزة اتصور</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا طيب ادخلي اجهزي عقبال ما اعمل قهوة ليا افوق</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا : حاضر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">عدت خمس دقايق و دخلت لاقيت هدومها اتغيرت 360درجة قلعت البالطوا وبقيت لابسة فستان زي قمصان النوم الليكرا وشفاف من الجانبين كاملين مبينين كل حاجة و من غير حمالات زيه زي الرقبة هي اللي ماسكة فبقيت القميص</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وروحت صفرت صفارة اعجاب خليتها تضحك ووجها مليء بالاحمرار</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وقفلت الباب و بدات اشتغل واصورها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وانا شغال بعد ربع ساعة بدأت الاقي عنيها هتدمع مسكتها جلسنا ع كرسين وبجات</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : مالك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">رنا : اتشعلقت فرقبتي بدون اي مبرر و جلست ع رجلي و راسها ع صدري وبتقول ،ياسر انا تعبانة اووي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: انا جمبك متقلقيش ومتخافيش وبدأت ببوسة ع جبينها و بعدها اتشعلقت زيادة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و بطريقة لا ارادية لاقيت زبري .زي.الحديدة وهي لما حست بتقولي ايه دة يا ياسر ، قولتلها ايه مش عارفة وضحكت ضحكة بمياصة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وفجاة وبدون اي مقدمات بدأت تحكي قالتلي تخيل واحدة زيي عايشة مع واحد حمار مبيفهمش حاجة قولتلها محمود ردت بدزن تفكير بحزن ايوة قولتلها فهميني كل حاجة لو سمحت بدات بتنهيدة سووووخنة اوي وبتقول اقول ايه ولا اي بيضربني كل يوم يا محمد و يوميا تقريبا كل دقيقة فخناقة وشتيمة بقولها بصوت حنين ليه دة كله ، بتقول وبصوت مكسور انا مش عاوزة افتكره خالص انا عاوزة اقولك ان مجيتي امبارح كانت بسبب انك وحشتني اوي قولتلها وانتي كمان اوي ع فكرة ، بدأت تبتسم و وجهها يطرد (القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي).. الحزن ولحقتها فالكلام وبقولها بس شعرك لسة زي ما هو حرير يا بنت الجامدة سخسخت ع نفسها بالضحك و كانت هتقع من عليا لولا ايدي مسكتها من رقبتها جامد و فجأة شفايفها اتشعلقت بشفايفي جاااامدوكانتمن ارق الشفايف اللي لمستهم فحياتي زنقتها ع الحيطة بعنف وبقرب منها لاقيتها جاية تشدني من زبري لاقيتها اتسمرت و بتبص كدة بتبريق لاقيتها فتحت البنطلون وبتقولي دة ايه دة كله رديت بطبيعة ايه مش موجود زيه ردت بتقولي انت زبرك قد بتاع جوزي مرتين شديتها وانا زانقها فالحيطة و مسكت شفايفها وهي بايدها اليمين ماسكة بتفرك فبتاعي و مانا ايدي بتلعب فبزازها من فوق القميص مش لابسة حاجة تحته خالص فكيت كباسيل الاللي فالرقبة ونزلت القميص وظهر لي.صدرها الهائج دائما العاشق.للنيك وبدأت ارضع بنهم في حلماتها الورديةو هي ممسكة بزبري كأنها وجدت ما تمت سرقته منها و هي تمسك تأوهاتها بصعوبة فنحن نعتبر فالشارع .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ثم نزلت الي سوتها وسرتها ابوس والحسهم وهي خلاص مش قادرة تمسك نفسها وبدات باصدار انين ممزوج بالمتعة وصيحاتها بصوت بسيط وهي تقول اااااااه بحبك يا ياسر كمل.يا حبيبي تريد الجلوس اجلستها ع الكرسي ثم قلعتها القميص تماما و فتحت قدميها وظهر لي.لاول.مرة كسها المليء بمياه حياتها و مسكتها ولحست من كسها.عدة مرات الي.ان وقفت و شديتها علي بقوة ليكون زبري ع حافة كسها وبدات افرش في كسها بزبري و جاي ادخل راس زبري مش راضي يدخل فعلا ضيق جدا روحت حطيت ايدي.ع.بوقها و دخلت راسه بعنف شوية لاقيت صويتها لولا ايدي.ع بوقها كانت الناس اللي فالشارع اتلمت وبدأت ادخل وهي بتقووول برااااااحة براااااحة مش.قادرة خلاص همووووت ولما وصلت لمنتصف زبري لاقيت ايديها بتزوقني باللي فاضل من قوتها الضعيفة جدا وهي تسترحمني بالتوقف وانا بدخله براحة وهي اااااااااااااااااااااااااه حرااااااام عليك اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح حراااام ااااااااااااه و اول ما حسيت اني هنزل روحت كاتم بوقها وتاني ودخلته كله مرة واحدة حسيت ان روحها اتسحبت منها فجأة وبدأت يغم عليها و نزلت وهي لسة خلاص هيغم عليها لبني طله كان جواها فوقها بتقوووول ااااااح ااااااااااااااااااااح اااااااااااااااه اووووووووووووووف وطلعت زبري.منها ببوسة ع جبينها و قامت لبست و لبست البالطو و قبل ما تخرج قولتلها اخلص الموسم اللي عندي دة و لازم نتقابل ونتكلم كتير رديت بتقولي لسانك سبقني بس.من.النهاردة عاوزاك تعرف انك راجلي.انا وبس بحبك وباستني بوسة من.شفايفي خطف وخرجت رجعت افتح الموبايل وبفتحه لاقيتها رنت 30 مرة و 2رسالة يعني اصلا منامتش ولاقيت مين مكلمني كتير عمتي ام مها وايمان ................انا اتخضيت اكتر من 50رنة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ايه اللي حصل ................ تابعووووووونا</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الخامس</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الساعة لسة 9 الصبح يعني مين هيتصل من امبارح الساعة 5 للساعة 7 50 مكالمة يعني اكيد في حاجة و كبيرة ايه اللي حصل بالظبط مش عارف خالص حاولت اتصل بمها او ايمان معرفتش اوصلهم اتصلت بمرات عمي مرديتش عليا خالص المهم بدأت اشتغل واحدة واحدة واحدة لحد وانا بصور لاقيت الموظف اللي.برة فالاستقبال بيخبط ع.باب صالة التصوير وبيقوللي عمتك و بناتها برة ..........انا علامات الاستفهام ع وشي وببص لاقيت ابتسامات عاجي قابلتها بالحضن عمتي و دخلتهم المكتب و جيبتلهم حاجة يشربوها وقولتلهم عشر دقايق واجيلكم خلصت التصوير اللي كان معايا ،دخلت موظف مكاني و داخلهم و احشني يا ياسر وانتي كمان يا عمتو اومال عمي محمد فين قالتلي واقف بالعربية برة ، كدة مينفعش يا عمتي قالت استنا عاوزينك تصور البنات بس كدة قالتلي ايوة قولتلها مستنتوش ليه العيد يخلص و نكون مع بعض براحتنا حتي اصورهم بمزاج ردت ايمان برفعة حاجب و دلوقتي ميبقاش بمزاج يا سي ياسر ليه هو للزباين حلو واحن وحش مسكت عمتي قولتلها كيب بصي اضربي بنتك دي وانا هصورهم عمتي ضحكت ضحكة جامدة قولتلها طيب خلاص سيبيهم و امشي انتي ردت قالت ليه قولتلها هيفضلوا قاعدين معايا لما اخلص شغل هصورهم وهوصلهم بليل او اخليهم يباتوا عندنا قالتلي خلاص ماشي ومشيت عمتي ووصلتها لعربيتها و سلمت ع جوزها و مشيوا وانا دخلت لمها وايمان بقولهم ايه الجنان دة انتو خضتوني ايمان بنفس رفعة الحاجب انك كنت قافل تليفونك ليه قولتلهم عشان الشغل كتير وفصل شحن مني والدليل اني اتصلت عليكم مرديتوش عليا .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قولتلهم تتغدوا ايه قالوا هنخرج رديتت بسخرية انتي اتجننتي اكيد هجيب دليفري ردت مها باستغراب كدة مالك ، قولتلها ما انا قايلكم وانتوا عارفين اني بقعد اسبوعين مطحون وفالاخر ترخموا كدة وعارفين ان ورايا شغل لاقيتهم بيقولوا كان نفسنا نشوفك قولتلهم خلاص نتغدي وامشي بدري انا ع الساعة عشرة نخرج سوا للساعة 2 و تيجوا تباتوا عندنا ردوا قالوا الاتنين فنفس واحد اللي تؤمر بيه. طلبت سندوتشات للمحل كله من مؤمن و بعد كدة قفلت عليهم المكتب و شغلتلهم التلفزيون وخرجت اديت الموظف فلوس الاكل و خبطت ع المصور عشان اكمل تصوير و كملت لحد ما الاكل جه وزعت السندويتشات و اكلنا والساعة عديت لحد ستة وانا سايبهم دة كله لوحدهم دخلت لاقيتهم ناموا ع نفسهم سيبتهم زي ما هما وقولت اكمل تصوير طلعت قعد للساعة 8 و زهقت ندهت ع الموظف البديل و دخل وانا خرجت اخدت 1000جنيه من الدرج و اديت المفاتح لموظف الاستقبال و بلغته اني هتاخر بكرة راح قاللي ماشي دخلت ع البنات اصحيهم فاقوا فثواني وقالولي ايه يلا بينا قولتلهم ايون يلا بينا خرجنا وقفلت المكتب وركبنا السيارة و روحنا نتمشي شوية بيها لحد ما روحنا الكورنيش وروحنا قعدنا ع الكراسي وبنهزربنضحك وبنتكلم فمواضيع كتير وطلبت 3 حمص الشام و و الوقت اخدنا لاقيت الساعة 11 ونص روحت اخدتهم ع مطعم فرحات اللي فالحسين و اكلنا كباب و حمام و كفتة و خلصنا كانت الساعة 1 بليل قولتلهك يلا نروح قالولي هنروح ع انهي بيت قزلتلها مع امي واخواتي قالولي يعني مش هنام جنبك النهاردة حتي قولتلهم لا بتهزروا ولا ايه عشان كمان مامتك اكيد قالت لابويا انكم معايا مينفعش اننا نروح شقتي قالولي بنبرة حزن ماشي يا ياسر روحنا وفتحت الباب السلام عليكم محدش بيرد ايه ، الشقة كلها مفيهاش حد اتصال تليفوني بالوالدة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: ايوة يا حاجة انتو فين كدة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">والدتي: احنا فالمنوفية يا ياسر فرح بنت خالك محمود نادية وهنبات النهاردة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : الف مبروك محدش قاللي يعني طيب يا امي انا هنام بقي سلام</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">والدتي : سلام يا حبيبي وخد بالك من نفسك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وطبعا لاقيت مها وايمان سامعين كل كلمة واول ما قفلت لاقيتهم فرحتهم مباينة من عنيهم عرفت انها ليلة طويلة وزرقا من اولها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ودخلت اوضتي وهما معايا كل واحدة فيهم دخلت رمت كل اللي كانوا لابسينوا ونطوا ع سريري و انا قلعت و فضلت بالبوكسر لاقيتني قاعد فالوسط بين الموزتين وهما عمالين يبوسوا فيا ايمان قافشة فشفايفي و مها قافشة فبتاعي مص ولحس وبوس فيه لحد ما بقي زي الحديدة سيبت شفايف ايمان و بقولهم انا مش قادر شغال طول اليوم من 6 الصبح و طبعا كنت عامل واحد متين مع رنا</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">لاقيت ايمان بتقولي خليك انت نايم ع ضهرك و احنا هنعمل كل حاجة لاقيت مها قلبت نفسها بقينا وضع 69 وبقيت امص فكسها و اختها بتلعب فيه بايدها و ايدها التانية علي كسها وبدات اسمع اصوات انين من احلى الموزز اللي تشوفهم و الاهات بدأت تطلع روحت قلبت مها وخليتها تقعد عليا بوضع الفارسة و واحلى ااااااااه سمعتها من مها كأنها متناكتش مني قبل كدة ممكن عشان اول مرة تدخله كله مرة واحدة وايدي ماسكة فبزازها شديتها عليا وبدات ابوس شفايفها بنهم و وبدات اسرع وانيكها انا وقلبتها بالوضع ع</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">العادي ورفعت رجليها ع الاخر وروحت عمال ادخله وبسرعة لاقيت ايمان و قعدت بوق مها وفضلت مها تنيكها بلسانها ودة هيجني اوووي سماع الاااااااااه بتاعة الاتنينفنفس الوقت وباعلي صوت خليتني مسكت ايمان ونيمتها ع مها وشهم فوش بعض وروحت دخلت فكل واحدة شوية لحد ما مها نزلت للمرة التالتة وراحت فعالم تاني و مسكت ايمان و فضلت انيك فيها وارزعهاا و هي مش قادرة بتقولي انت كدة تعبان خلاص وحياتي قولتلها لسة منزلتش يا كسمك استني عليا قالتلي نزل فيا لبن بعد اخر مرة انا اخدت الحقنة الشهرية لمنع الحمل سمعت كدة زودت النيك وقطعت الكلام ومها اصلا دايخة فعالم تاااني خالص روحت قربت انزل وزودت فسرعتي ع الاخر و ايمان تقولي خلااااااص ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف حراااااااااام روحت قفشت فيها مرة واحدة ونزلت جواها كل لبني وهي تصوت وتقووول اااااااااح اووووووف ااااااااااااااااااااح سخن اوي لبنك سخن اووووي يا ياسر حرام عليك ايه دة كله و اتقلبت ايمان كمان جنبي ونمنا و اتقلبنا وع كدة لتاني يوم الصبح ولاقيت الاتنين نايمين و قومت اخدت دش ولبست وحضرت فطار حلو و صحيتهم من نومهم قاموا عريانين يفطروا وجسمهم بيلعب فضلنا نهزر وقولتلهم يلا هوصلكم و بعد كدة هروح الشغل بس خدوا دوش الاول قالوا ماشي اكلنا و اخدوا دش و وصلتهم و اتفقنا ع بعد الموسم بقي وسيبتهم وروحت الشغل</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">روحت الشغل وعدت الايامو خلصت الموسم و لاقيت مين داخل عليا الساعة 7 الصبح وكانت الصاعقة .......................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ونكمل فالجزء القادم</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء السادس</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ودخلت اختي من والدي اسراء (اسراء انثي 28سنة في فرق 8سنوات بيننا متزوجة من رجل لا يعرف ما هي الانثى فهي مزاصفاتها كالاتي قبل اي شيء شعرها الجميل جدا واصل لبعد مؤخرتها جسمها كالاتي صدر صغير و جميل جدا و لديها مؤخرة مكورة من الجانبين وليست مكورة للخارج ولكم ان تتخيلوا مرأة بيضاء وبها محاسن الدنيا وزجها يخونها دائما دخلت ازيك يا ياسر عامل ايه واحشني وبوسة فالخدين اختي بقي بس دايما تفكيري مش اخوب نكمل ، اخبارك ايه يا اسراء و اخبار العيال وجوزك عامل ايه قالتي فكك من قرف الدنيا بقي انا بص نفسي اتصور بس انا هاخدهم ع فلاشة و ميبقوش مع حد غيري قولتلها ماشي بس انا هاخد نسخة قالتلي لا بس طبعا هاخد قولتلها ادخلي ظبطي نفسك عقبال ما اجيبلك حاجة تشربيها قالتلي ماشي خرجت جيبتيلها عصير مانجة وجيبت لنفسي تفاح و جيبت لبانتين كلورتس ودخلت المحل وقفلت الباب من برة ودخلت لاختي جوة الاقيها غيرت لبسها تماما لاقيتها لابسة بادي لبني مبين سرتها و ميكرو جيب كحلي انا شوفت منظرها لوحدي جسمي كله اتكهرب وقولتلها ايه القمر دة دة انتي ولا الموزز بتوع السينما مسكت الكاميرا وانا مش ع بعضي و بدات اوقفها واحاول اصورها و انا خلاص ماسك نفسي بالعافية روحت فضلت اتكلم و اشغل نفسي فمواضيع كتير مع بعض وسالتها على جوزها قالتلي سافر دبي شهر بعثة والعيال عند امه قولتلها وانتي قالت قاعد فالبيت مبعكلش حاجة خالص قولتلها ما تيجي مع بعض زنخرج فاي مكان قالتلي لو انت فاضي انا موافقة قولتلها خلاص روحي جهزي شنطتك النهاردة وانا هقولك بلليل هنسافر امتي بكرة ولا بعده قالتلي ماشي يا ياسر وفضلت اصور وايدي عمالة تيجي ع جسمها صدرها وطيزها وطيزها كتير اوي وبحركها منها لحد ما هي لاحظت زبري وهو واقف لاقيتها بتتحرك و كانها بدأت تتجاوب معايا فضلت اخلص تصوير(القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي).</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">واول ما خلصت حاولت ابعد عنها لاقيتها قربت وبتبوسني قريب من شفايفي.وبتقولي شكرا اناةخلاص بقي مسكتها حضنتها من طيزها وبوستها من شفايفها بوسة فرنسية تدوب.معاني الانوثة فيها ولفيتها وضربتها بالقلم ع طيزها ضربة جامدة وضحكت بمرقعة وقولتلها البسي عندناسفر قالتلي حاضر و لبست وخرجت اول ما كشيت زركبت عربيتها اتصلت بمها و ايمان و بقولهم وعاوز اشفهم النهاردة ما انا مش قادر طلعوا كلهم راحوا لاخوهم فالبلد عشان تعبان شوية ، وبقيت وحدي ................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">عدى اليوم ببطء شديد وانا ع اخري فاخر اليوم لاقيت الشغل بقي هادي حدا و كلمت الموظفين قولتلهم بكرة الجمعة انا اجازة من بكره هرجع الجمعة الجاية الكل اتخض بس هايقولوا ايه اخدت 3000جنيه وانا معايا 4000 يبقي حلوين ع 7 ايام ففندق برحلاتهم اتصلت بيها هنروح السبت الغردقة قالتلي موافقة بس ليا طلب قولتلها اؤمري قالتلي انا وانت بس نكون هناك قولتلها من عنيا بس انا هاخد عربيتك مش عربيتي قالتلي خلاص عادي قولتلها بصي عدي عليا الجمعة الساعة 5 الفجر عاوزين نوصل ع طول قالتلي حاضر عدي الجمعة وضبطت شنطتي ريحت من الساعة 9 نمت بدري وصحيت الساعة 4 اخدت دش ولبست طقم شيك و كلمت صاحبي فالفندق وقلتله انا واختي جايين النهاردة ما هي فعلا اختي ، وقفلت واتصلت بيها بتقولي انا جاهزة من اربعة ومستنياك تقولي انزلي قولتلها طيب يلا تعالي ونزلت استنيتها و جتلي وحطيت الشنطة فعربيتها و بداناااا الرحلة استغرقنا فالطريق 6 ساعات سايق براحتي جدا و اسراء نايمة فحضني باينها منامتش من امبارح ووصلت وخلصت الورق كامل وودخلنا الاوضة و اول حاجة عملتها اول ما قفلت الباب .....................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء السابع</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قفشت فوسطها جااااامد واخدتها فحضني وحطت ايدها ع ايدي مالك يا محمد اهدي في ايه بصوت مبحوح منها مليان شبق قولتلها مفيش احلى منك لاقيتها بتقول يااااااااااااه تصدق انا جوزي عمره كا قاللي اي كلمة من دي ولفت لاقيتني زانقها ع السرير وبتقولي استني بس قولتلها ايه عاوزة اتكلم معاك شوية واستني نتغدى عشان جعانة قولتلها وانا جعان عليكي انا كمان ضحكت بمياصة و فضلت ازغزغ فيها بطريقة رومانسية لاقيتها بتقولي هدخل اخد دش و اظبط نفسي ونروح ناكل و لما نرجع بقي اللي نفسك فيه كله هنعمله بس في كلام كتير عاوزة اقولهولك قولتلها خدي راحتك يا عسل شغلت التلفزيون و غيرت هدومي وعلقت الهدوم عدى نص ساعة و لسة مطلعتش انا اتخضيت عليها خبطت قالتلي انا طالعة خمس دقايق بس اطلع فالبلكونة واقفل ع نفسك عشان نسيت اجيب غيارات من الشنطة وقولتلها حاضر فتحت الثلاجة لاقيت عصاير وحاجة ساقعة اخدت واحد عصير كوكتيل و دخلت البلكونة و لاقيتها خرجت لابسة البشكير و فوطة ع راسها جاي ادخل لاقيتها قفلت البلكونة من جوة وضحكت وطلعتلي لسانها بمياصة وقفلت الستارة و عديت عشر دقايق و فتحت البلكونة ودخلت لاقيتها لابسة فستان لحد الركبة واسع من تحت و ضيق من فوق ع الاخر مبين كل تفاصيلها ، اهم حاجة جاي ابوسها لاقيتها بتقوللي استني بس وانا بقيت ع نااااار ومش قادر سكت و عملت عاااادي خالص.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ونزلنا فضلت تحكيلي ع المعاناة مع جوزها اللي طبعا طلع زي النسوان ينيك ويمشي لا وايه مبيكملش دقيقة انا اتصدمت طبعا من الكلمة ورديت بعد كلامها انتي مستحملة دة كله ليه قالتلي عشان العيال غيرت الموضوع بنكته سافلة خليتها تضحك و اكلنا وخلصنا مسكت نفسي قولت اتصرف برومانسية احنا لسة الساعة 2 اخدتها ولفينا شوية فالفندق وروحنا ع البحر وهي عمالة تتكلم بفرحة ووقفت فجأة و قالتلي عاوزة اشرب بيرة قولتلها اشطة جيبنا كوبايتين بيرة مخلوطين بكولا و فضلنا ماشين ع البحر لحد ما شوفت الجناح بتاعنا قولتلها انتي نفسك فايه دلوقتي قالتلي اكون فحضنك وبس طول عمري وسكت بابتسامة وقالتلي انا عاوزة انام روحت شاددها من ايديها جامد و واخدتها فحضني وبوستها بوسة جامدة جدا و اخدتها ع الاوضة وفضلنا نهزر قالتلي استني انا عاوزة حاجة قولتلها ايه قالتلي نفسي ارقصلك قولتلها تسلميلي اديتني بوسة ع خدي و واخدت بعضها وراحت اخدت شنطتها ودهلت الناحية التانية وقفلت ع نفسها خرجت بعد ربع ساعة لابسة قميص نوم زي قميص شمس ففيلم ولاد البلد وبقيت داخلة علية و القميص شافف كل حاجة اصلا وكمان دي احلي من شمس بكتير شعرها و كمان طيزها اللي دوخت العالم كله.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">شغلت اغنية اصله ما بيعرفش لسعد الصغير من تليفونها و ضحكت ضحكة جامدة ولاقيتها بدات ترقص ولا اجدعها رقاصة وفضلت ترقص لحد ما جت اخر الاغنية ولسة هتتعاد مشكتها شيلتها بكل قوتي و مسكتها و قفشت شفايفها جامد و بوستها البوسة لاقيتها بدات تمسكنبي من رقبتي وايدها التانية ع شعري ومشنشفت ايديها علية و انا بصراحة روحت فدنيا تانية بقيت مش عارف افك القميص ازاي روحت قطعته من فوق وظهري صدرها ايه دة جميل قووووي حلماتها صغيرة ولا كأنها عندها ولد وبنت وفضلنا ومسكتها فضلت ابوس فكب حتة فجسنها وعمال الحس فيها لحد ما وصلت لسرتها ونيكتها بلساني وبعدها مسكتها وقطعت بقيت القميص وظهرلي كسها مفيهوش شعراية لا دة مراية كان جميل جدا لدرجة نستظيت اني المفروض اعمل.ايه بالظبط اكلته كله اول ما نزلت عليه من تحت بلساني سمعت الاه وصلت لكل الفندق و هي وفضلت امص والحس فيها لحد ما حسيت انها.جابتهم و فجأة فرشتلها بزبري شوية وحسيت بشهقتها جرجرت الدم من نفوخي ونزل كله فزبري ودخلته واحدة واحدة حسيت ان روحها بتطله بتقولي لا يا ياسر وحياتي مينفعش و فجاة دخلته كله ومن غير مقدمات سمعت كلمة منها هيجتني اوي انتي جوزني نيكني كمااان ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف اااااااااااااااه كمااااان.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و انا مش عاتقها عمال احاول اكون حنين معاها بس حنين ايه دة انا عمال انيك بكل قزتي عمال اسمع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه بتاعتها دي اتجنن اكتر و ازود فسرعتي لحد ما قربت انزل ومسالتهاش انزل برة ولا جوة نطرت مل لبني جواها وهي عمااااالة مش قاااادرة وتقول ارحمني اااااااااااح ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف سخن اوووووي انت ازاي كدة وماخدتها فحضني 'و بصراحة هي مسكتتش لاقيتها نازلة تمص فزبري و عمالة تمص وتلحس لاقيته فثانية وقف احسن من الاول كمان روحت قلبتخا فوضع الكلبة ونزلت انتيك و انيك فيها ومش راحمها عمالة تقولي براحة طيب براااااااااحة وبتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه خلااااص ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف برااااحة طيب اااااااح انا خلاص يا ياسر مش قااادرة روحت مسكتها وقلبتها باربع اوضاع مختلفة و هي عمالة تتجنن اكتر و انا خلاص هبدأ انزل تاني مرة مسكت نفسي وطلعته و دخلته تاني مرة واحدة لاقيتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ارجمنب مش قاااااااادرة خااص وطلعته تاني و دخلته كمان مرة لاقيتها صوتت تاني وبدات تدوخ عملتها تالت مرة وكملت بسرعة لحد ما نزلت وبعد كدة واخدتها فحضني كتير ووقلبتها ونيمتها وانا حاضنها من طيزها جااامد ، وهي اصلا نايمة ودايخة روحنا فالنوم صحيت الساعة 4 الفجر .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">تاني يوم لاقيتها.لسة نايمة قومت اخدت دش و غيرت نزلت اشرب حاجة من الميني بار و شربت واحدة قهوة مصري عشان مصدع وخلصتها وطلعت مسكت التلفزيون فتحته و بوستها من طيزها و سيبتها تكمل نوم لحد ما صحيت ع الساعة 7 و واديتها بوسة ع جبينها و اخدتني فحضنها قولتلها صباحية مباركة يا عروسة ضحكت و قولتها قومي خدي دش عشان عاوزين نفطر قالتلي دقيقتين دخلت اخدت دش و طلعت فعشر دقايق كنت لبست هدوم عشان انزل البحر او حمام سباحة لاقيتها خارجة لابسة بادي نص كم اسود مكتوب عليه love بالاحمر و بنطلون ليكرا اسود جننتني بلبسها نزلنا روحنا فطرنا و وقاعدين بنفكر ونضحك ونتكلم فمليون موضوع كاننا اتجوزنا جديد و قومنا احنا الاتنين بعد ما فطرنا قولنا نروح الجيم فالفندق وفضلنا نلعب جري سوا و هي طيزها بتطلع وتنزل روحت نزلت من ع المشاية واخدتها قولتلها احنا لو قعدنا دقيقتين كمان هنعملفضيحة هنا ضحكة ضحكة مايصة بصوت عالي كل الناس بصيتلنا وروحنا مشينا و فضلنا نتمشى ع البحر شوية وقولتلها يلا ننزل البحر قالتلي لا مش لابسة لبس البحر روحت قولتلها عاوزة تنزلي ولا لأ ، قالت طبعا قولتلها جايبة مايوه معاكي ولا لأ ، ضحكت قولتلها خلاص يلا بينا نطلع الاوضة دلوقتي قالتلي انت لحقت مش قادرة لسة انا حاسة اني مفشوخة مش قادرة امشي كويس .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قولتلها اهمدي يا مرة هنطلع اخد مفاتيح العربية و انزل اشتريلك مايوه قالتلي بس مايوه محترم قولتلها طبعا طلعنا الاوضة انا منظر طيزها كان مهيجني واستغليتها فرصة بقي ولزقت فيها من ورا ايه يا ابني مالك قولتلها عاوزك ترضعيلي زبري قالتلي بس قطعت كلامها بسرعة قولتلها يلا و لا ادخله فطيزك لا يا ياسر ارحمني بقي قولتلها خلاص ارضعيه فضلت ترضع و ترضع لحد ما ساحت بتقولي ياسر انا مش قادرة ، شيلتها فضلت احك زوبري فيها لحد ما دخلته و فضلت انيك وهي تصوت وتقول كمااااان كمان ياسريا جوزي يا حبيبي يا روحي ااااااااه ريحني ريحني مفيش غيرك بالنسبالي يا حبيبي ريحني نيكني كمان وكمان ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف اااااااااااااااه و صويت مالوش اخر و انا مش راحم اكتر من تلت ساعة جوة كسها مخليها عجينة بقلبها كل شوية لحد ما جي انزل طلعت زبري من كسها وحطيته ع طيزها ناحية الخرم بتاعها و نطرت ع خرم طيزها لاقيتها صوتت ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف سخن على اوي حرام ليه كدة و سيبتها وغطيتها قولتلها ريحي شوية عقبال ما انزل اجيب المايوة وارجعلك قالتلي خد وقت و نامت وانا باخد الدش و قفلت الاوضة وحطيت ممنوع الازعاج من برة و نزلت وانا مبسوووط جدا وركبت السيارة و خرجت من الفندق جيبت مايوه قطعة واحدة من غير ضهر خالص و رجعت وجاي دااااخل الاوضة ................................... .......</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">...................................................................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الثامن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الاقي صوت اسراء وبتضحك و صوت راجل معاها من ورا الباب انا مش مخنوق بس عاوز اعلم عليها دخلت بشويش بشويش ولاقيتها بتتكلم التليفون وفاتحة الاسبيكر مسكت التليفون بتاعها من ضهرها لاقيته جوزها سكتت و اديتلها التليفون وسيبت المايوه و نزلت البحر عقبال ما هي تخلص براحتها فضلت ترن ع تليقون لاقيته مقفول ما انا قافله اصلا من قبل ما نوصل الخط التاني مع والدتي بس وهو المفتوح عشان العب عليه براحتي فضلت قاعد ع البحر و غفلت كمان ع البحر وروحت فالنوم تماما اصحي ع واحد بيصحيني من الأمن الساعة 8 بليل صحيت وفوقت وفضلت قاعد مكاني حوالي ساعة قومتبقي قولت اروح الاوضة ومنها اخدها ونروح نتعشي و انا فالطريق الاقي الامن بيقولي حضرتك كويس اقولهم في ايه قالولي لا حضرتك تيجي معانا انا اتخضيت قولتلهم في ايه بزعيق ونرفزة قولولي في ايه فهموني حاجة قالولي ما نعرف حاجة غير ان اختك مغم عليها وفالعيادة و قالت ان في حاجة حصلتلك وانك مش باين من بعد الظهر اليوم جريت بسرعة ع العيادة وروحت العيادة لاقيت اختي فايقة بس عنيها منفخة و باينها كانت بتعيط جامد ولاقيت عنيها ضحكت بعد ما كانت ضايعة ولاقيتها بتنده اسمي وتقول اخويا جه واتجنتت واخدتها من العيادة بسندها وديتها الاوضة اتصلت بالفون وجيبت اكل لينا و بكلمها ليه دة كله قالتلي خوفت تسيبني قولتها انتي جيتي مع راجل مش هيسيبك لوحدك ويمشي.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قالت **** يخليك ليا قولتلها ايه اللي خلاكي تفتحي التليفون قالتلي انا مقفلتزش زانت عارف اني مكنتش قادرة ونايمة لاقيته اتصل اعمل ايه لازم ارد عليه وابان طبيعية بس انت قطعت كلامها قولتلها انا قولت انزل تخلصي براحتك و بعد كدة هرجع بس غفلت ع الشط قالتلي بجد يا ندل طيب كنت قافل تليفونك انا خوزززفت اوي عليك قزلتلها انا قافله من ساعة ما ركبنا العربية وجايين هنا قالتلي اومال شغال ازاي عليه طول الوقت قولتلها اكيد في شريحة بس دي للنت محدش معاه الرقم خالص قالتلي طيب ليه قولتلها عشان انا اصلا مش حافظه وشها بدا يفك وتضحك قولتلها كان عاوز ايه الخول دة قالتلي كان عاوز يكلم عياله قولتله انا مع اخواتي فالبيت راح فضل يتكلم ع عيلته وكنت بضحك ع كلامه كانه يضحك بس مكنتش طايقاه قولتلها طيب هقزلك موضوع ولاقيت الباب خبط خدمة الغرف فتحت واد جايب الاكل اللي طلبته طبقين جمبري و طبق رز و طبق لحوم باردة و طبق خضار و ازازة بيرة جيبتها ومشي الراجل واديته 20جنيه و قولتله المرة الجاية ظبط احسن من كدة هظبطك زيادة قاللي تمام يا برنس قفلت الباب و قولتلها بصي الاكل دة عشان تعوضي قالتلي ماليش نفس قولتلها كدة هاكلك بايدي يعني عمتا بدأت اشربها الشوربة و هي تشرب و بعد كدة قولتلها عاوز اكل بقي قالتلي استني فتحت اطباق الجمبري طبق صينيه فضلت تفصصهولي والتاني محمر اكلت معظمه تقريبا ما اكليتش غير 3 وحدات بالعدد و اطلنا انا وهي لحمة باردة وشبعنا ع الاخر .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ونمنا انا وهي من غير ما نعمل حاجة انا برضه خايف عليها صحيت بدري روحت الصيدلية من بدري وجيبت مريم يزحلق عشان كنت ناوي بقي انيك طيزها انا مبحبش كدة بس اللي يشوفها يا جماغة يعذورني دي احلي من ايطيز شوفتها فحياتي تكويرتها دي تجنن عمتا روحت بالكريم لاقيتها صحيت و لبست المايوه كمان و قالتلي دة اللي اتفقنا عليه قولتلها اومال غاوزاه اسلامي ضحكت قالتلي لا بس مش للدرجة دي يعني و ضحكت بطريقة جنسية لاقيتها بتبص عليا ومبحلقة جامد قولتلها في ايه قالتلي انت بتاعك واقف ع طول يا ابني ارحم نفسك شوية قولتلها من اللي اكلناه امبارح وضحكنا روحت قولتلها بقولك ايه هو احنا هنفضل كدة كتير قالتلي ايه عاوز ايه قولتلها يا تخسسي طيزك دي يا هنيكها قالتلي لا اخسسها قولتلها وانا هنيكها بقي قالتلي لالالا مينفعش مش هعرف ولا ينفع اصلا قولتلها بقولك ايه بصت بسنة خضة متقلقيش لو حسيتي بتعب مش هتحصل.، انا جايب كريم ب250جنيه متخصص للموضوع دة وانتي بتقولي.لا ضحكت باعلي صوت ومسخرة عمتا عدى اليوم كله من غير اي حاجة نزلنا البحر و اتغدينا فالمطعم الخاص زروحنا سفاري ليلي و رجعت هلكان ومبسوط جداااااااا روحت كنت هدخل الحمام قالتلي لا استنى انا الاول قولتلها طيب دخلت الحمام واخدت دش وطلعت و طلعت عادي جدا لابسة الروب دخلت الحمام اخدت دش لبست بوكسر بس و طلعت بتاعي كان نايم طلعت لاقيت قميص نوم موووف ع جسمها الابيض مش مداري حاجي لابسة برا موف فاتلة و الاندر برضه فاتلة يعني مفيش حاجة متدارية اصلا بتاعي وصل لذروته من المنظر لوحده ولاقبتني جريت عليها جريت ع الناحية التانية .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وضحكت روحت قعدت ع السرير وقولتلها اعمليلي strip show قالتلي تؤ قومت هليها بتجري روحت جريت زراها لحد ما مسكتها قولتلها عارفة هيحصل فبكي ابه قالتلي تؤ بضحكة مايصة ع الاخر و روحت شتيلها و رميتها بعزم قوتي علي السرير ومسكتها فضلت ارضع شفايفها و لسانها وهي خلاص فعالم تاني و مسكت زوبري من البوكسر وقالتلي وطلعته وبتحكه بايديها و وروحت مسكت لعبت فشعرها و نزلتها تمصه فضلت تمص المرة جي كانها ممصيتش قبل كدة خليت اعصابي كلها تسيب ونمت ع السرير من مصها ورضعت منه كتير وصوتها وهي بتمصه كانها مش هنسيبه طول عمرها الي ان لاقيتها سابيته ومسكتني بتقولي متسبنيش قولتلها عينيا زقيتها ع السرير و وقلعتها القميص بس قطعت الاندر الفتله هو و البرا الفتلة بعنف من عليها علموا ع بزازها الجامدة وكسها وفجاة وبدون مقدمات فرشت كسها بزبري و فضلت انيك فيها وهي تتأوووووهو تصوووت وكانها محرومة ومحسيتش باي حاجة الا معايا وكاني اول مرة بنيكها فضلت ع كدة اكتر من ربع ساعة وببجل فالاوضاع لحد ما لاقيتني هنزل قولت اخليني اعمل اللي نفسي فيه جيبت الكريم و بدات ادهن بيه زوبري و دهنتلها طيزها كمان كويس وفالخرم و فضلت ادخل صباعي الصغير واحدة واحدة و بعدها الصباع الكبير و بعدها صباعين دة كله بصويت مخلي الاوضة كانها حفلة نيك و انا خلاص هعملها يعني هعكلها وتبوس فرجلي مش دلوقتي ارحمني لحد ما حطيت كريم تاني وحاولت 3 صوابع كانت هتموت مني وروحها بتتسحب وعمالة تزوق فايدي بايديها بس انا دماغي صرمة هعملها يعني هعملها و لحد ما لاقيت 3 صوابع بقيت تتأوه براحة حطيت كريم تاني ع زوبري و حطيت كريم تاني غ خرمها وجيبت من ميتها اللي بقيت مغرقة الدنيا اكتر من الاول و بدات احك زبري بطيزها واحاول ادخل الراس برضه مش قابل ادخله و ضغطت سنة .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">لاقيتها صوت صويتة جننتني روحت دخلت الراس طاملة و فضلت احاول براحة لحد ما حسيت انها جابت اخرها طلعته ولاقيتها هتنام دخلته فكسها وصوتت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ارحمني اووووووووووووووف وبسرعة عشان اصلا كنت ع اخري وهننزل وادخله واخرجه باقصي سرعة وجيبتهم كلهم في كسها وو لاقيتها قفلت عنيها وناااامت و سيبتها ودخلت انضف نفسي و استحميت و لبست البوكسر و اخدها فحني ونمت جنبها صحينا بعد الساعة 12 الظهر اخر يوم لينا روحنا عالغدا انغدينا و ظبطنا ونزلنا البحر وانا طول الوقت بضحك من منظرها بصراحة ماشية كان عندها تسلخات ومش قادر امسك نفسي من الضحك طبعا عشان تعرف تكش براحتها لبست جينز ضيق وانا اضحك عدينا اليوم ومعملناش حاجة خالص غير الضحك والهزار ونمنا فحضن بعض لاقيتها صحيت تاني يوم يدري وضبت الشنط و سابت لنفسها وليا غيار وطق عرفت انها نفسها فنيطة سريعة قبل كا نكشي وحققتهالها يس فالبحر اه فالبحر مسكتها ولبستها المايوه دخلنا فحته غويطة شوية و دخلتها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي وهي وشها اية ورجليها حوليا وارفعها وانزلها براحة براحة لحد ما قعدنا ساعتين فالمية ما المية جامدة اوووي و طلعنا روحنا غ الاوضة اخدنا دوش ولبسنا وروحت حاسبت و و خرجنامن الفندق وطول الطريق هزار وصحك وصلتني وروحت هي وطلعت اطمتت عليها انها وصلت وجيت وكانت الساعة 10 بليل و طبعا حطيت هدومي تتغسل كلها فالغسالة و نمت.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">صحيت الصبح فتحت الموبايل بقي و استلقي وعدي من مها وايمان و رنا وفتحت لاقيتناس كتير متصلة متنسوش اني اصلا كنت مشهور فشغلي فالتصوير بس المشكلة رسالة جت من رنا قريتها و استعجبت جامد بتقولي انا اتطلقت انا قريتها واتجننت انا لسة الخميس وممكن افضل االنهاردة ايم عشان مش قادر بس اتصلت عليها اول حد واتطمنت قولتلها حصل ايه قالتلي انت اللي حصلت انا اتخضيت اكتر وبرد وبقولها انتي اكيد اتجننتي احنا منجزش لبعض احنا اخوات فالرضاعة عارفة بس مش قادرة اخليه يلمسني لمسته بتشوكني يا ياسر قولتلخا كيب اهدي اخدتي صورك قالتلي اه وانت مكنتش هناك قولتلها معلش كان عندنا فرح فالبلد و سكتت و قالتلي غلوزة اشوفك قولتلها اوك تحبي نتقابل فين قالتلي تعالالي البيت قولتلها نعم قالتلي اومال قولتلها كنت بفكر فمكان عام قالتلي انا مش عاوزة غير حضنك سكت واتنهدت قولتلها لا تعاليلي شقتي انا قالتلي حاضر قالتلي ساعة واكون عندك ومرت الساعة واتصلت جيبت بيتزا بابا جونز حجم عائلي و قفلت و راحت جت لاقيتني قاعد مستنيها ناكل سوا لا مش جعلنه قولتلها هناكل سوا اكلنا كل واحد قطعتين وبعد كدة حطيتها فالتلاجة و قعدنا واخدتني فحضنها وشبه نامت وفضلت ع الوضع دة انا بلعبلها فشعرها وهي نامت بجد عدى ساعة وفاقت بتقولي متبعدنيش عنك هعيشلك خدامة وبس انا الامان اللي بحسه وانا فحضنك عمري ما حسيته فعمري كله حتي ابويا مقدرش يحسسني باللي انت حسستهوني وانا مستعرب بصراحةىاحنا بقالنا سنين نعرف بعض هو الناس كلها بدات تتغير من ساعة ما دخلت الشغل دة . كمان بدات احس اني بعيش من اول وجديد انا مش جميل ولا بارع الجمال يميزني حاجات بسيطة .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولكني اكتشفت انها مؤثرة لدرجة جعلت انثى مثلها لها من العالم كل ما تشتهيه خاتم من كلامنا فمرة واحدة و كمان هي نيكة واحدة اهم حاجة بوستها من جبينها قولتلها جوزك بيعمل ايه قالتلي بس متقولش جوزي ، روحت رديت بصوت عنيف ولتلها نا سالتك سؤال ردت بصوت مبحوح وكسور عمال يتحايل عليا و ع بابا يرجعني وقلتله لا رديت قولتلها ارجعي ارجعيله وانا هفضل جنبك قالتلي بجد. وابتسمت علامة السرور والبهجة وقالتلي خلاص يبقي ليا طلب قولتلها اؤمريني علوزة منك طلب كبييير وجرس الشقة رن ايه دة محدش بيرن خالص امي الوحيدة اللي بتيجي من غير ميعاد ولو جت بتقولي قبلها بيوم انما حد يجرس ايه دة دة في صوت هبد ع الباب دخلت طلعت السلاح من الاوضة و طلعت ناحية الباب و دة كله ورنا متشعلقة فيا والاقي مين .....................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء التاسع</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وجرس الشقة رن ايه دة محدش بيرن خالص امي الوحيدة اللي بتيجي من غير ميعاد ولو جت بتقولي قبلها بيوم انما حد يجرس ايه دة دة في صوت هبد ع الباب دخلت طلعت السلاح من الاوضة و طلعت ناحية الباب و دة كله ورنا متشعلقة فيا والاقي مين .....................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">دي اخرشخص اتوقعته ازاي دة انا قولت امي و اكيد هي لكن ازاي هي تيجي النهاردة وليه تيجي من الاساس انا اتجننتع الاخر ومش مصدق نفسي عاوز اطمن رنا وانا نفسي خوفت دة انا اترعبت ايه اللي جابك يا اسراااء النهاردة دة انا سايبك بليل و طمان دي رنا هنا هيحصل ايه كش عارف انا اتخضيت زاخدت رنا فحضني ودخلتها الاوضة الخاصة بتاعة امي محدش بيدخلها حالص ولما بيلاقوا النزر اصلا مولع بيمشزا من نفسهم طبعا الرعب مش مالي رنا دة ماايني انا ع سمعة رنا طيب طلعت و زي ما انا فتحت الباب و اول ما دخلت ازيك يا حبيبي والباب مفتوح و تبزسني من شفايفي بوسة خطف انا دة كله مش متخيل اصلا ان هي هنا فمسكتها قولتلها ايه الجنان دة قالتلس مفاجأة شيل مني شيلت منها صينية سخنة باينها جايية غدا وجاية وانا لسة واكل اهم حاجة دخلت الاكل الفرن دخلت و راجعلها لاقيتها كانت لابسة قميص نوم نبيتي من جوبا احسن ماركة فمصرو البرا بتاعة احمر مخروم من الحلمة و الكلوت مخروم من الخرمين منظرها هبلني جننيو خلاني خلاص بقي بس ازاي رنا جوة انا قولت هقولها واللي يحصل يحصل قولتلها انتي جاية مش فوقتك الا اذا مشيتي اللي فدماغي قالتلي اؤمر قولتلها في موزة جوة برقتلي جامد. ياااااااسر من دي الشرموطة و انا ادبحها روحت كتفت ايديها الاتنين بايد واحدة قولتلها طلمة زايدة و هنيكك من طيزك اخلي العلم كله هيتاكد انك اتناكتي منها لمدة سنة قدام ردت بصوت ممحون وانا جايلك ليه النهاردة قولتلها بس النهاردة مش هتبقي لوحدك معايا قالتلي اعرفها قزلت مش عارف.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">هي كانت جارتنا فالبيت زمان مش جارتكن انتوا قالتلي اسمها قولتلها رنا قالتلي انا قالت وهي مخنوقة اشوفها الاول ندهت ع رنا لاقيت جسمها متلج اخدتها فحضني ادفيها ولاقيت اسراء بتقلعها وانا واخدها فحضني قالتلها انتي عارفاني قالتلها طبعا طيب اناةبقي هشوف اهويا هيعرف يمتعنا ولا هيطلع زي خيبيتها اديت اسراء بالقلم علم ع وشها وهي مخضوضة وشيلتها بايدي بطريقة كسر وبايد واحدة و ماسك رنا بغل وقولتلهم مش انا زي خيبيتها تعالوا بقي ورميت الاتنين ع السرير وخليتهم مش هارفين غير يعيطوا و دهنت الكريم ع طبازهم وقولت لاسراء بعبصيها لحد ووسعيلها خرمها لحد ما اخلص منك ووسعت خرم اسراء سنة ودخلت الراس مرة واحدة وبضغطة جاامدة و تقيلة صوتوا الاتنين انا بنيك اسراء بقوتي كلها واسراء بتنيك فرنا بقوتها وفضلت ادخل براحة لحد ما دخل كله روحت رازع فاسراء.اكتر من ربع ساعة نيك باقصي قزة وسامع صويت منها ممزوج بالنزيح والعياط و عاملة تحاول تبعد بس عومين ومسمعتس كلمة اه خالص كل اللي سامعه عياط حقيقي من الوجع الممزوج بمتعتها وطلعته طله فجاة زدخلته فكسها مرة واحدة خليتها متصوتش خليتها تقزل ارجمني وتسيب كل حاجة فايدها و تبوس رجلي باست رجلي بجد مرتين لا بقوا تلاتة وانا مش راجمها انت سيد الرجالة سيبني مش قادرة هموت منك وانا.بشوف الدم اللي نازل من طيزها و وبينزل ع كسها كانها لسة مفتوحة الدم اللي نزل كتير روحت قالبها من وضع الكلبة وخبتها تيجيب منديل وتمسح زوبري من الدم و انا.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">دة كله مش حاسس باي متعة هي اتحديتني وباسلوب وجعني وبعد ما مسحته وقلتلها ارضعي يا متناكة و انا شاددها من شعرها بعنف عشان اعرفها قيمة الراجل.ازاي رضعت حوالي دقيقتين وخاسس انها بتدوخ خلاص ودة كله رنا ماسكة كسها بتلعب فيهم وبزازها بتقطع فيهم لحد ما حسيت ان فعلا اسراء مبقيتش قادرة روحت رميتها لاخر السرير ودماغها اتخبطت فالحيطة واغم عليها نزلت ه اسراء وضربتها اكتر من 10اقلام بس ع طيزهاللمرة دي هستمتع شوية فضلت دلخل زبري سنةبسيطة بضغطة خفبفة ع طيزها وادخله كله فكسها مرة و مرة لحد ما دخلت راس زبري كله فطيزها وفضلت انيكهاوبحنيه وعمالواتمزج واسمع الرحنة منها واصوات الشجن و الغنج طالعة منها القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي و استمتع منها باطبر قدر من الحنية من ناحيتي وناحيتها لحد ما بدأت اسرع واحس بتازهاتها زمية كوسها اللي مالية رجلي وروحت دخلته باقصي سرعة عاوز اسمع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه منها عاوز اولعها زيادة سمعت كل عبارات الشجن لحد ما زهقت من نيك الطيز وخليتهاوتمسح زبري كويس ورضعته ودخلته فكسها و فضلت انيك فيها وانيك لحدحسيت اني هنزل شيلته مرة واحدة ودخلته فطيزها بقوة سمعت منها كلمة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه يا رجلي اووووووووووووووف خلاص مش قادرة يا ياسر نزل خلاص هموت انا كمان منك ببص ع اسراء اتقلبت وبقيت نايمة فسابع نومة لحد ما نزلت فطيز رنا ولاقيتها عاوزة تفلت من تحتي ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح سخن اوي اوي اوي يا ياسر وفضلت ماسك فيها دقيقة احد ما نزلت وهي جسمها بقي سطيحة واحدة ع السرير ومش عارف اتكلم.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا لسة بتاعي منمش دة واقف زي الحديدة واول مرة انزل اعمل فيهم ابه دخلتةاشوف الاكل اللي.كانت جايباه اوباااااا مكرونة بالجبنة الموتزريلا ومحشية جواها تقريبا 2كيلو جمبري جامبو دي مظبطاني بقي دة اكل هيكفيني اسبوع قدام و دخلت ابص ع منظرهم بتاعي وقف تاني مهمدش اصلا.وهيجان بقيت يعني كل اللي فات كوم اللي جاي كوم مسكت اسرا بفوقها بقولها قومي بتقولي ايه تاني انا اسفة قولتلها هو انا لسة نيكت كسك اتخضيت قالت انا مش قادرة قولتلها مش قادرة من ورا انا هاخد اللي قدام و مسكتها فضلت اافرشلها بايدي و افرشلها بزبري لحد ما استحابت واكتر من الاول و مسكتها فضلت انيك فيها وهي محضناني من رقبتي وشيلتها ع زوبري وسانجها ع حيطة ودراعاتي ماسكاها من تحت وعمال انيك و كمان بنيك مش عاتقها خالص وهي تصوت بسهوتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف اااااااااااااااه ايوه يا ياسر انا مراتك انت ولاقيت رنا صحيتنيمت اسراء ع رنا و نزلوا فبعض بوس ولحس لحد ما عديت اكتر من نص ساعة نيك فاسراء ورنا مع بعض و الاتنين هاريين جسم بعض وساعتها بس من كتر هياجي هبدا انزل دخلت زوبري فكس اسراء ونزلت فكسها ونامت ع رنا الهلكانة وناموا الاتنين و ضربت الاتنين ع طيازهم بيبصولي قولتلهم مش هتدخلوا تاكلوا او تاخدوا دوش قالوا ننام شوية قومتهم بالعافية ياخدوا دوش ومتشين طان التسلخات عمياهم بس من طيوهم وكسهم و اسراء تانية رجليها وانا موت ع نفسي من الضحك .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و اخدنا دوش الاتنين قعدوا فالبانيو ماية دافية يطهروا نفسهم وانا دخلت شيلت الملاية ورميتها ع الارض و وقلت لاسراء انتي عارفة الغسالة شيلي منها الهدوم وحطي الملاية اللي ع الارض فالغسالة واغسليها قالتلي حاضر و دخلت انامرانا بقي صحيت لاقيت الساعة 10 بليل بدور علبهم مش موجودين ااقيت كل حاجة متظبطة و الغسيل منشور و الدنيا تمام و كمان الملاية منشورة كدة هما مشيوا اتصلت برنا مرديتش وخطها التاني مقفول قولت يبقيونايمة بتصل باسراء رديت عليا فاخر رنة تقريبا قولتلها في ايه قالتلي ايوة بصوت مش باين عرفت انها.نايمة قولتلها فايقة تحكيلي.مشيتوا ليه قالتلي عشان بعد ما نتطهر بنقدري نمشي عادي.لمدة ساعة فخلصنا ع طول كل حاجة ونزلنا عشان محدش يشك فمشيتنا كمان قولتلها كيب سلام هكمل نوم بقي ونمت وغفلت خاااالص وصحيت الساغة 6 الصبح قومت جسمي مكسر طبعا و مش قادر ومصدع فتحت الميكرويف سخنت قطعتين بيتزا وخارطة مطرونة و غملتلي قهوة دوبل مع سكر عسل و خلصت اكل و شرب القهوة و اشتريت ازازة مية اول ما نزلت و ركبت سيارتي و روحت ع الشغل راجعت الشغل كله و خلصت المتاخر كامل وفضل شغل جديد خلصته و بصراحة قولت اتصل بامي وحشتني اووي اتصلت الو يا حبيبيتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">امي :ايوة يا حبيبي ابني عامل ايه واحشني اوي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : هاجي.ابات النهاردة معاكم</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قالتلي انت تنور بيتك يا قلبي بس احنا فالبلد مع العيلة كلها دلوقتي وهنرجع بعد.العشاء قولتلها خلاص انا الموظفين يجوا.واجيلكم قالت تمام</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">استنيت ساعة جم الموظفين كلهم و اخدت السيارة ومشيت وروحت البلد لاقيت تجمع العيلة كالاتي عماااتي واجوازهم و بناتهم كلهم و عمامي بنفس الموقف و خلاتي ببناتهم واوللدهم و اخوالي وانا اتجننت دة (مها ، ايمان ، اسراء) مع بعض وقاعدين بيهرجوا احيه اخلع انا بقي بس في واحدة عجبتني فاللي قاعدين كلهم اسمها ميرفت انثى بيضاء متزوجة من شخص لا اعرفه ولكنهم فلاحين بطريقة لبسها.و اسلوبها فالجلوس و جلست فلاقيت الاريع بنات بيهزروا سوا و البنت الجديدة لسة مش عارفها ولما سلمت ع الكل مسلمتش ع الاربعة اصلا ليه مش عارف ومفهمتش نفسي فالموقف وكل الناس استغربت ممكن عشان ايه ملاقيتش سبب مقنع قعدتا واللي يعرف الارياف يعرف اكواز الدرة اللي بتتولع و الهزار بتاع القعدة كلنا قاعدين فابويا بيقول لامي ايه رايك قدامك 6 بنات قمرات ( مها ، ايمان ، ميرفت، تهاني ، سلمي ،كاميليا) متختاري واحدة فيهم لمحمد لاقيتهم كلهم بيبصولي انا ووالدتي زانا ببص.من تحت لتحت وبضحك وامي بتقزل هما لو عاوزين يتقدمولي وانا اشوف كل.واحدة بتحب ابني قد ايه والجديرة هتاخده كل اللي قاعدين استغربوا و اتجننوا و ردت خالتي انتي اتجننتي هو.في.بنت تتقدم لراجل ردت امي انا ابني سيد.الرجالة مش راجل قالت اسراء اخويا وبلا فخر سيد.الرجالة و انا ضحكت بتعلي صوت وقزلتلها روحي اتقجمي.قالت لو ينفع مكنتش رحمتك ردت امي اسكتي يا عجوزة وضحكنا وقاموا طلهم الا انا وامي والبنات كلها فضلنا نقول نكت ونهزر ونلعب كوتشينة لحد ما امي خدت بالها من نزرات اربعة منهم بيبصولي بطريقة انهم فعلا كان نفسهك يقوموا امي.فهمت انهم عاوزيني راحت القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي قالتلهم مين فيكم بيحب محمد كلهم بصوا لبعض وقالوا مين فينا يقدر ميحبوش و سكتت وقالتلهم انا سالت سؤال هعيج صياغته بس مين عاوزة تتجوز ابني كلهم بلموا ووشهم احمر روحت قولتلهم هو انتوا كلكم راسمين عليا زلا ايه زروحت اخدت امي فحضني وقولتلها انتي كفاية ضحكت جامد وسكتنا وراحت ميرفت قالت خستأذن بصيتلها برفعة حاجب البت لاقيتها قعجت كانها بتتلكك عاوو اقولها احا يا ممحونة امي قامت و روحت قاعد بنلعب الصراحة زبنهزر والسؤال حه عليا ومن ميرفت وسألت سؤال خبيث بمعني الكلمة (مين البنت اللي فالقعدين ممكن تحبها ) انا ضحكت بسخرية طبعا اي اجابة غير اجابة واحدة هتخسرني البنات كلها ردبت ب (..............</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء العاشر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">تتخيلوا واححد فموقفي هيرد يقول ايه وطبعا كل البنات متشنجة و متشعلقين ع اجابتي و اختي قاعد ومنظرعا يخوف دة انا خوفت من مظرهم كلهم و هما بيبصولي وقلت ( هو فين البنات دول اساسا انتوا كلكم ذكور)انا لاقيت تصقيفة بنت كلب من اختي كأني فوزت وتصقيفة سباعية جامدة ولاقيت سهر بتقول تصدق طلعت دكر مش سهل و رقعت بضحكة مايصة ولاقيت ايمان و مها باصينلي بغل مش طبيعي وضحكنا شوية وهما.مبيضحكوش خالص وقمت اخد العربية واخد معايا سهر اوصلها و اتصل بامي و اعرف هتعمل ايه واخويا هيجي معايا ولا لأ ، لاقيت محدش جاي خالص وكلهم بايتين ولاقيت مين اللي سهر بتنادي.عليه يجي معاها تبات ميرفت اوباااااا روحت وبعد عشر دقايق كلام وافقت ميرفت واخدتها لبيتها تجيب هدوم و سهر قالتلي معلش يا ياسر هنتعبك شوية قولتلها ولا يهمك ربع ساعة ونزلت ميرفت دي اختلفت اكتر من الاول بكتير ايه دة بقي انتي ناوية ع ايه يا سهر مش عارف ودماغي راجت و جت بس انا كنت اصيع اتصلت ع نفسي من تليفوني التاني و احنا فالسكة ايوة حاضر ايه المشكلة طيب خلاص هوصل الناس اجيلك تمام ولاقيت سهر بتقولي في ايه قولتلها عادي مشاكل شغل ،تتكلم ميرفت طيب نيجي معاك ، لا يا ميرفت مش هينفع و اروصلهم واجري كان في حاجة فعلا ، و مشيت رقم غريب بعد ساعة بيتصل وانا فالاوضة وهنام مرديتش رن تاني مرديتش برضه و عملته صاااامت ونمت خلاص وريحت جسمي وفسالع نومة و صحيت روحت الشغل و مشيت عادي جدا ودخلت عليا حورية من اجمل البنات اللي تشوفهم فحياتك كلها و بدأ الحوار التالي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : اهلا شرفتينا اؤمري</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الحورية : اهلا بيك انا عاوزة مصور هنا اسمه ياسر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : تحت امرك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الحورية: انا اسمي مني و جايالك عاوزة اتصور صور موديلز</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: اختاري وقت تحجزي الصالة فيه وانا تحت امرك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مني : ينفع دلوقتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا: بتفكير دقيقتين قولتلها ينفع بس...........</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مني : ايه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : شيفتب قدامه ساعة او بمعني اصح مبشتغلش تصوير بغد ساعة لو ينفع تفوتي بكرة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ما انا لازم اتاكد من ميتها كويس ممكن تكون مزقوقة عليا من اي حد</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مني :طيب تصورني دلوقتي واعرف امكانيات التصوير بتاعتك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : امكانياتي بسخرية بقولها و تكملة معنديش.امكانيات و مبصورش و مبعرفش اصور</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مني: ايه دة انت بتتكلم ازاي سلامو انا هشتكيك لصاحب المكان قولتلها تعالي اشتكيني لنفسي و مشيت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">عدينا اسبوع والدنيا ماشية مظبوطة و بكلم مها وايمان فالتليفون و بنهزر و ع الواتس و عايشين ومع اختي و رنا كلهم معايا ع التليفون ولاقيت مني جايالي و داخلة ومعاها كيس لو سمحت عاوزاك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : نعم</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مني : بتطلع من الشنطة دي حوالي 20 صورة مختلفة من 10استوديوهات مختلفة و الصراحة زبالة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : نعم يعني اعمل ايه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">منى : انا بوريك يعني انا لفيت فالاسبوع كله ع الناس دي و كلهم زي الزفت انا عاوزة اتصور دلوقتي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا : اتفضلي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">دخلنا صالت التصوير و فضلت اصور فيها وهي مشدودة ومخنوقة مني فضلت افكها واعتذرت غن الموقف الباارد اللي عملته و قولتلها معلش خنقتي طلعت عليكي روحت جيبتلها شيكولاتة تاكلها و مصاصة اصورها بيها وعملتلها ديلين حصان زي *******</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و فكيت واتكلمنا كتير و خلصت تصوير وقولتلها بكرة تيجيبي دولابك و تيجي تتصوري ضحكت وقالت يعني ايه قولتلها يعني بكرة تيجيبي هدوم تتصوري بيها عشان هعملك البوم هيكلفك 3000جنيه بس قالت بس ميتعملش الا لما نراجع ع الصور كاملة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قولتلها انا مش ال10 استوديوهات انا ياسر راحت قالتلي طيب يا سيدي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و خرجت و انا طول اليوم مش مركز بفكر فيها ولقيتها اتصلت و بتقولي اجيلك الساعة كام قولتلها فاي وقت يعجبك قالتلي ماشي وفضلت تفتج فمليون موضوع مختلف و عادي و خلصت المكالمة و جاءت و جاءت حورية اه الحورية دي اجمل من كل مرة و جايبة شنطة هدوم فعلا صغيرة و دخلت ازيك عامل ايه، تمام الحمد**** ادخلي اتفضلي ودخلتها الصالة رقم 4 عشان اكون براحتي تماما ، وفضلت اصور فالحورية ديو فضلنا نتكلم قولتلها انتي انسة ولا مدام قالتلي هيفرق معاك قولتلها مش حكاية هيفرق معايا بس نفسي اعرف سكتت وقالتلي هجاوبك لما تخلص تصزير قعدت كل نص ساعة اطلع و تغير وادخل تكون لابسة طقم احلي من اللي قبله وانا اتجنن اكتر من الاول لحد ما فاخر طقم ،كان عبارة عن يادي ابيض مبين السنتيان الاسمر عليه شفايف جامدة وناحية كل حلمة زبر انا خلاص كدة بتاعي وقف وطلق عنانه و سكت ومسكت نفسي وخلصت تصوير و بعد ما خلصت سالتها نفس السؤال انتي انسة ولا متجوزة .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قالتلي بص.انا حكايتي حكاية اتخطبت خمس سنين لواحد وقبل الدخلة بشهر سابني بعد ما حصل.اللي حصل.ومفسرتش و سكتت روحت مسكتها قولتلها انا مش هتعاكل معاكي زي اي واحدة عرفتها وهحاسبك عادي بس تخرجي معايا بكرة ، رفعت حاجب و قالتلي بعد ما خرجت انا موافقة اتفقنا بعدها.ع التليفون اني اقابلها.عند كوستا كوفي التجمع الخامس.الساعة 6 المغرب و ع كدة روحنا و فضلنا قاعدين نتكلم وحاكيتلي كل حياتها وعن قلة الاصل اللي بقيت فالرجالة الوسخة اللي بتفتح بنات وتسيبها اتعاملت معاها باحلى قصة حب و اجلى عيشة وملمستهاش ابدا و كنت سيبت كل حياتي ومبردش ع حد خالص خالص وانا وهي عارفين ان مالناش جواز مع بعض و سكتنا وعايشين حياتنا لحد ما طلبت اني انام معاها استغربت طبعا انا عارف انها كانت هتحصل اجلا ام عاجلا بس الحوار نفسه بالنسبالي فكرت فبها كتير ومرضيتش عمتا اتفقنا نسيب الموضوع يجي لوحده ، عزمتني ع الغدا فشقتها بعد اسبوعين و روحنا وفضلنا نهزر و بعد كدة حطيت الاكل و كان كالاتي ، شوربة سي فوود ، جمبري محمر وسبيط وطواجن و قعدت اكل والاكل عاجبني وعارف اللي هيحصل بس بصراحة انا جاي وموافق بس اكلت و قولتلها خمس دقايق وطالع ، نزلت جيبت الالبوم والهدية اللي جايبها ليها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و كملت وطلعت و شافت الالبوم عجبها جدااااااااا و اديتني بوسة ع خدي وفتحتلها الهدية التانية وكانت خاتم توينز اتجوزتها عرفي و اخدتها فحضني ونااااامت فحضني ومعملناش حاجة خالص ولما صحيت لاقيتني قافش فشفايفها بنهم و عمال احضنها بقوة و قالتلي بحبك .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولاقيت فوني بيتصل واسراء بتكلمني وبتعيط جاااامد الحقني يا ياسر انا عملت حادثة جامدة قومت من ع السرير بتنفض و لبست فثانية و نزلت جري و رايح ع معرفش فين اتصلت بيها وانا بعدل هدومي فالسيارة و هي بتعيط مبتجمعش كلمتين ع بعض المكان جنب شقتي روحتلها بسرعة لاقيتها واقفة هناك ولا في اي شيء روحت مسكتها في ابه قالتلي تعالى ورايا ،ووقفت عند البيت وقالتلي تعالي و انا دة كله ساكت ع الاخر اشوف هي ايه اللي بتفكر فيهو طلعنا فوق اول حاجةغملتها اديةبعزم قوتها بالقلم و انا متحركتش ولسة بفكر فرد فعلي غمالة تضرب جسمي وانا دة كله مبتحركش ووشي بدات ملامحالسكوت تتغير الي استنفار لحد ما انهارت فجأة من العياط وبعد ما كنت هزوقها لاقيتها هي منهارة ع الارض وبتعيط شيلتها و متكلمتش لاقيت اعصابها سايبة خالص وبتعيط كتير نيمتها ع السرير وقعدت جنبها واخدتني فحضني كانب كل حاجة ليها ومن كانها بتكوت فبعدي و فضلت اتكلم معاها و هي مش قادرة تتكلم اول كلمة قالتهالي انا اذيتك فايه عشان تعاملني كدة انا عملتلك ايه عشان تموتني متبعدش عني ابدا انا مشفتكش من يوم ما كنا فالبلد ومعرفش اي حاجة عنك حصل ايه مني انا زعلتك فايه انا عارفة اني مستهلاكش بس انتي حبيبي واخويا وانت اللي باقيلي فدنيتي دي ابوس ايدك وتبوسها هي ورايحة تبوس رجلي مسكتها واخدتها فحضني وقولتلها مش.هبعد عنك ابدا بس في حكايات كتير حصلت هحكيلك عليها بس بصراحة وحشتيني اوووووي قالتلي بجد طيب اثبت مسكت شفايفها و عمال العب فكسها من فوق الهدوم و بايدي التانية ع بزازها ونزلت الحس كسها لحد ما نزلت تلات مرات وكان مراية و ايه زنبورها واقف وبظرها مولع وروحت نيكتها لحد ما جيبتهم جواها 3 مرات و طلبنا اكل و اكلت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وجاي امسك التليفون وبدأت كارثة اخرى بالظهور ............</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة اخري</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الحادي عشر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مسكت التليفون ولاقيت مها و ايمان بيتصلوا بيا اكتر من الطبيعي و رسايل ع الواتس و مها كاتبالي الحقني ابويا مااات</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">انا قومت بتصل بيهم محدش بيرد كلمت عمتي مرديتش عليا خالص اكتر من خكس مرات لحد ما ردت عليا مها و بترد بشهنفة و فهمت من كلامها انهم فالبلد و ابوها ماتاتصلت بوالدتي اتطمنت عليهم وقلتلها الخبر واني مسافر قالتلي خد اهوك معاك ولاقيت اسراء بتفوق ولسة بتقولي مالك يا حبيبي قولتلها قومي جوز عماتك مات وهي مش مستوعبة الكلام لسة دخلت اخد دش لاقيتها داخلة معايا بتحميني بنفسها قولتلها دة مش وقته اهدي عشان منتأخرش قالتلي هو حد فينا واخد منها ايه انا مش هسيبك قولتلها احنا رايحين عزا وانا مش قادر وهنبات3 ايام خليها بعدين قالتلي لأ روحت طنشتها و قولت استحمي انا بس معرفتش مسكت زبري وفضلت تمص فيه وبمهارة هيجتني ووقف زي الحديدة و مسكته ووقفت قدامي وهي ع يانة وبزازها طالعالي لفوق وراحت مدخلاه فاوله ع كسهاو نطت عليا متشعلقة فياو روحت زانقها فالحيطة وفضلت انيك فيها و انيك اكتر كمان لحد ما صوتت صرخة النشوة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه و نزلت جواها ،قالتلي انت تهوس قدرتك غريبة طالما وقف بتنيك وكل مرة احسن من اللي قبلها ضحكت وقولتلها يلا يا بنت المتناكين الناس هيدفنوا من غيرنا قالتلي لا انا مش بنت متناكين انا متناكت انت بكل مياصة ومرقغة ضحكت عشان عمالة تستفزني وقولتلها انتي متهدتيش قالتلي انا مش قادرة بس هتبعد عني قد ايه المرة دي قولتلها حبة قليلين لو هتروحي البلد هعرفك بنيك مين هناك برضه اسراء وشها اتغير و اتجننتبس الحمد**** كنت اخدنا الدش و لبست هههههههههههههههه وكنت بشرب كوباية قهوة عملتهالي هي و لقيتها بتبرقلي جامد مين اللي بتنيكهم هناك قولتلها كل شيء هتعرفيه فميعاده سكتت و بقي عليها غل غير طبيعي وروحت لبست الجزمة السودا و نزلنا ركبت سيارتها وانا ركبت سيارتي و روحتهي بيتها وانا عديت ع اخويا وخرجته من شغله و روحت بيه البيت و طلعت لاقيت امي عاملة اكل اكلت معاهم و غيرنا كلنا اللبس واخدت شنطة صغيرة هدوم 3 ايام وكلها اسود واخويا اخد سيارته و راح هو وامي واختي الصغيرة مع بعض وانا وراهم بالسيارة روحنا كان عمي اللي عايشفالبلد خلص اجراءات كل حاجة و روحنا دفناه و رجعنا كلنا ع المغرب كان دار المناسبات مليان ع اخره و وبيجي من كل بيت فالبلد فطار و غدا وعشا كنا فترة العشا و قغدنا كلنا نتعشيو بعد ما خلصنا عشا الناس كلها مشيت ع الساعة 10.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">واحنا كعيلة كل واحد راح ع بيته الا انا روحت ع بيت عمتي قولت اقعد معاهم شوية فضلنا قاعدين ودخلت عليهم اخدت عمتي فحضني وفضلنا شوية ع كدة سيبتها و روحت قاعد فوش البنتين اللي عنيهم بقيت زي الطماطماية وحاةلت اتكلم معاهم بس هما مش عاوزين غير حضني ومش عارفين روحت قومت بعد شوية و نزلت و روحت ع البيت و قعدت مع امي واخواتي شوية و لاقيت اسراء داخلة علينا بشنطتها فين عيالك ترد بسرعة مع حماتي وجوزك سيبته وجيت وانا الوحيد اللي عارف شبب وجودها بالسرعة دي و ضحكت ضحكة خبيثة و راحت قالتلي مالك يا حلو انت رديت الحلو بعد الكشري و ضحكنا كلنا بصوت واطي و فضلنا قاعدين نص ساعة تقريبا و بنتكلم فمواضيع مختلفة.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وقولتلهم انا هموت و انام تصبحوا ع خير ودخلت الاوضة مغيرتش قلعت هدومي ونمت بالبوكسر و صحيت ع الفجر لاقيت اسراء بتصحيني من زوبري روحت قولتلها وانا مش فايق في ايه قالتلي قوليي بقي وانا مش فايق نعم يا احا بتقولي.ايه وعاوزة ايه عاوز انام راحت قالتلي قوم **** الفجر اذنت قولتلها ماشي سيبيني بقي وحطيت مخدة ع زوبري عشان تسيبه و ضحكت وسابتنيو قومت اخدت دش وصحيت بقيت العيلة و روحنا الرجالة المسجد صلينا جميعا الفجر و قعدنا الشيخ بيقرا قرآن و نسمع ليه و بعدها قومنا لاقيت ايمان رنت مرة عليا وروحت رايح عندهم البيت امهم كانت نايمة ولاقيت ايمان و مها صاحيين واول ما دخلت حضنوني و الاتنين و قعدوا يعيطوا اكتر من ساعة و متشبثين بيا كأني ابوهم و فاقوا الاتنين وبدأوا يعتذروا فضلت اهديهم و اكلمهم و اطمنهم اني جنبهم ومش هسيبهم ابدا وقولتلهم هتبقوا بخلا و متعملوش ليا قهوة قامت مها تعملي قهوة و ايمان قاعدة بتكلمني و انا ضحكتها اكتر من مرة و بمسك التليفون لاقيت فوق ال 100ميسد كول من مراتي اوبا انا نسيتها خااااالص طيب اعمل ايه ، قفلت الفون وقولت عشان حوار العزا و وشربت القهوة ووعدتهم اني هكون بليل بايت معاهم بس امهم تمشي قالولي طبعا وانا مخطط لان اسراء تيجي معاهم</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">اتصلت بواحد صحبي واتفقت معاه يجيبلي حباية ترامادول انا هبقي مع تلات نسوان محتاجين صيدلية كاملة مش حبابة ، و طملت يومي و فالعزا.طول اليوم لحد العشا و متعشيتش ومشيت انا واخد الحباية وفتحت التليفون كلمت اسراء قولتلها البسي واتشخلعي ربع ساعة واكون عندك و عجيت ع صحبي واخدت ربع منشط جنسي ، روحتلها اخدتها بسيارتها و سيبت سيارتي و اتصلت بايمان وقولتلها قالتلي امان تعالي وادخل عليهم مع اسراء وكانت المفاااااااجأة (............</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الثاني عشر</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">داخل عليهم لاول مرة واشوفهم بالمنظر دة دول بينيكوا بعض بخيارة صغيرة و اسراء ورايا و فضلت متسمرة فمكانها حوالي 20 ثانية انا وهي منطقناش بس انا لاقيت زوبري فاق.كانه زبر حمار و هيعمل بلوة و اول ما فوقت روحت قولت احا يا شرموطة منك ليها ابوكم ميت و هايجانين للدرجة دي و عمالين تنيكوا نفسكم لاقيتهم بصوا ع الباب لاقوني انا.واسراء مها اتنفضت من مكانها هي وايمان ولبسوا الجلاليب بسرعة و فضلوا متسمرين زي ما كنا و انا ضحكت عليهم ايمان فهمت و مها دخلت جوة اوضتها ردت ايمان مها قالتلي نستناك بس نعمل لسيادتك ايه يعني بقالنا شهر ونص مجيتلناش و عاوزنا نهدي احنا بقالنا شهر مصبرين نفسنا بالخيار اسراء فهمت الحكاية قالت طيب يلا يا شراميط نجهز نفسنا عشان الراجل هيتعب معانا اوي بالاسلوب دة و دخلوا يجهزوا كلهم وقفلوا ع نفسهم الباب و بقالهم ربع ساعة اتاخروا شوية اكتر من ربع ساعة و انا بصراحة اتجننت وافتكرت الموقف لما شوفتهم بتاعي مع التامول و الفياجرا الامريكي اللي.اخدتها خلاص اشتغلوا خبطت ع الباب و دخلت و لاقيت اسراء قفلت بسرعة بس لمحتهم حاطين مكياج عرايس يعني كانها ليلة دخلة لكل واحدة فيهم طبعا صبرت ربع ساعة كمان وخلاص انا بتاعي هيفجر البنطلون قفلت الابواب كلها وقفلت باب الصالة بالمفتاح و عملت لنفسي كباية عصير كيوي .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و انا بشربها لاقيت واحدة مغمضة عيني من ضهري و الاتنين شادينلي لجوة و فالاخر بيقلعوني وانا مغمض عيني سكت لحد ما شهقت واحدة فيهم عرفت طبعا سبب شهقتها و كانت ايمان قالت انت ازاي بقيت كدة طبعا الحبوب الامريكي بتكبر و بتضخم كل حاجة تخيلوا كدا لما 17 سم يتحول الي 26 سم واسراء بتقول احا يا ياسر ازاي بقي كدة وطبعا بابتسامة ثقة مرديتش ووسعت ايدين واول ما مسكتها عرفت انها مها ولاقيت اسراء و ايمان قدامي عراااايس جامدين و فاجرينو قبل ما اعمل حاجة صورت التلاتة كل واحدة لوحدها صورة ع موبايلي فاجرين وشيلت كل واحدة و رميتها ع السرير و التلاتة بقوا ع السرير وانا بقي دخلت فضلوا يمصوا الاتنين اسراء وايمان فنفس الوقت كانهم مشفوش زبر قبل كدة خالص و مسكت فضلت ابوس في مها من شفايفها والحس فرقبتها مسكت قميص النوم بتاعهاشقيته من عند بزازهااللي فضلوا واقفين وبارزين ع الاخر و ببص ع اسراء و ايمان لاقيتهم قلعوا بعض و مش سايبين زوبري برضه قفشت فحلمات مها بسناني صوتت صويتة وقفشت صدري عورتني تعويرة بنت متناكة بضوافرها و غرزت فصدري وفضلت امص فبزازها وايدي بتلعب فكسها والتانية فطيزها وهي غعمالة تتأوه وع اخرها لحد ما بعبصتها ودخلت صابعي مرة واحدة فطيزها ولاقيتها صوتت اكتر ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه و نيمتها ع السرير .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و خليت ايمان و اسراء يمسكوها جامد وفرشت كسها بزوبري ولاقيت ايمان قعدت ع بوق اختها عشان تلحسهولها و اسراء نامت ع ايد مها و وش ايمان ع كس اسراء لكم انت تتخيلوا الموقف و انتة هتهيجوا اكتر ما انا فساعتها نسيت نفسي ودخلت زوبري مرة واحدة فكس مها وجابت ددمم من السرعة اللي دخلته و بقيت ادخله و هي تصوت و ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه الحقوووووني لا ارحمني حرااااام عليك سيبني وتزوق بايديها التانية زبري وانا مشوفتش انها اتعورت ولاقيت اختها بتكتم بوقها بطيزها و بتقولها اسكتي يا وسخة هتفضحينا و مها عمالة تحاول تفرفس من اسراء لحد ما عضتها من كسها وبتقولها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه هموت الحقيني خليه يخرجه هموووووت وبنبص عليها لاقيت ددمم نازل ع زوبري انا ضحكت و قزلتلها عشان تخلي خيارة تنفعك و لاقيت اسراء وايمان و ايمان بيضحكوا وبيقولوا هي لسة شافت حاجة وروحت قلبت الاوضاع مرتين للنيك الخلفي و النيك الواقف وهي بتتنطط مش قادرة و نقط ددمم بتنزل منها و روحت مسكتها وقلبتها ع وضع الكلبة و بدات ادخله فطيزها حته حته لحد ما دخل كاااامل و ددمم برضه بينزل منها و اكتر من ربع ساعة فيها لحد ما اغم عليها ..........ولاقيت ايمان بتضحك عليها وشيلتها وحطيتها فالبانيو بمية بمطهر و هي دايخة خالص و شطفت زوبري من طيزها ودخلت نمت ع السرير بقولهم مين عاوزة تقعد عليه اريح شوية مسكتني اسراء بتقولي مصلي كسي شوية عقبال ما تخلص من ايمان عشان تنزلهم فكسي يا حبيبي و ايمان حاولت تبين لمها انها اجمد منها وراحت قعدت ع زوبري كله مرة واحدة و كانت افضح من مها دي مش صوتت دي كانها فحرب .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">واسراء مسكتها فضلت ضاغطة عليها مركباها غصب وانا بضحك وروحت قلبت اسراء ع بطنها وبتاعي جواها وروحت ماسكعظا انيك فيها باقصي سرعة و كسها مش عارف ياخد ع زوبري من السرعة و اتعورت هي كمان و بدأت تاخد عليه و بدا صوتها يهدي وبدات تحس بالجرح بتاعها وكان قرصها تعبان وانا ببعبصها و بنيكها فنفس ذات الوقت فصوتت من احساسها بالجرح و انا بقال ياكتر من نص ساعة بنيكها وقفتها ع ركبها لاقيت ركبها بتسيب و اسراء بتبصلي مخضوضة من اللي.زبري عمال يعمله وحاسس انها بدات تهاب الموقف روحت طلعت زوبري من كس ايمان وبدات ادخله فطيزها واحدة واحدة المرة دي لحد ما طيزها اتشقت ع الاخر ولاقيتها مش قادرة غير بكلمة واحدة ارحمني ارجووك وتبوس فرجلي وانا مش سايبها ومسكت اسراء فضلت ابوس فيها و العب فكسها لحد ما هاجت تاني و لحد ما حسيت اني هبدا.اسخن يعني تقريبا اخر ربع ساعة وانزل و سيبتها وهي بتنزل ددمم زي. اختها من الناحيتين وشيلتها وحطيتها فالبانيو ولاقيت اختها بصالي بحنيتها وهي زي ما هي متحركتش و روحت لاختي زبستها بوسة عميقة مليانة بكل حنيتها معايا و مسكت اسراء فضلت امص فبزازها.اللي.مالهمش زي و هي ماسكة زوبري بايديها بتحكة و نزلت تمصه اقل من دقيقة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">مسكتها ونيمتها فالوضع العادي وقالتلي حبيبي خليك حتين معايا ولاقيتها بتشهق اول ما دخلته براحه و بتقولي برااااااااااحه بقولها في ايه يا مرة بتقولي بقي عريض قوي وكبير اووي قولتلها عشان محدش بعد كدة يكيفك غيري قالتلي مفيش اصلا حد عرف يكيفني غيري و ابوس فيها كتير كتير اوووي وماسك نفسي لحد ما هاجت ع اخرها و مسكتها نكتها باقصي قوىة عنجي بس محصلهاش حاجة عشان مكنتش زي ما كنت معاهم و خليتها تطلع فوضع الفارس و نكتها لحد ما اخدتها فحضني وقلبتها وونطتها بسرعة كبيرة و بنزل جوااااها ولاقيتها بتقول اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح سخن اوي اوي يا ياسر وباستني بوسة جامدة وقالتلي يخليك ليا و قامت و زدخلنا مستحمي ولاقيت الاتنين ناموا مكانهم و فوقناهم بمية الدش و وشيلت الاتنين و نمنا التلاتة فحضن بعض للصبح عريانين و صحيت بفتح التليفون وماخدتش بالي ان حد صااااحي مني مراتي كانت بعتت رسايل كتير وواتس اكتر و فضلت اقراهم كلهم و فالاخر حسيت انها زعلت جامد وبعتلها حكاية عمي اللي حصلت وان هعوضلها ليلة دخلتنا و متزعلش وبعتلها بوسة فالةاتس ة استاذنتها قولتلها عشان كدة عدي خمس ايام وهسافر بعد شوية وقولتلها بحبك وقفلت الفون تاني قومت باخد دوش ولبست وانا جوة وكانت اكبر كارثة حدثت في حياتي الي الآن عندما خرجت ..................</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ولنا عودة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">الجزء الثالث عشر والأخير</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">خرجت من الحمام بعد ما اخدت دوش و كنت بالبوكسر والاقي مها قاعدة ع السرير وعنيها بتدق شرار و بقولها بهزار باينك تعبتي من المرة الاولي او لسة متعبتيش خالص ردت عليا بسرعة وبعصبية غريية كأنها ناوية تقتلني انت ممكن تتجوزني !!!!!!!!!!!مليون سؤال وسؤال جه فبالي بس سألتها سؤال واحد ، مش فاهمك بتتكلمي ليه كدة يعني و احترمي اسلوبك معايا يا مها احسنلك ردت تاني بهصبية وقالتلي انا عاوزاك ليا لوحدي عاوزاك تبقي جوزي احيييييييه جوزك انتي مجنونة زلا ايه اولا انا مش هتجوز قبل 5 او عشر سنين قاطعتني بسرعة هستناك قولتلها بعصبية عشان قطعت كلامي احم انا مش هتجوزك ولا هتجوز حد من العيلة تماما لاقيتها عميها قادت شرار و قالتلي بصوت عالي ولا هتتجوز خالص وجريت عليا لاقيت فايديها سكينة مسكت ايديها و وقعت مها ع الارض راحت حطيت السكينة فرجلي من الفخد ووقعت ع الارض و زقيتها برجلي التانية و صوتي علي انتي بتستعبطي يا بنت المتناكة لاقيت اسراء وايمان بدأوا يفوقوا ولاقيت مها جريت ع المطبخ و لاقيتها جايبة سكينة تانية وجارية عليا بيها ودة كله البنتين لحد دلوقتي مش فاهمين في ايه و ممكنوش شافوا دمي اللي.غرق الارض و ومها كل اللي بتبرطمه لا انا ولا غيري هنتهنى بيك محدش يتهنى بيك غيري.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">اول مامها جات تاني مرة اديتخا برجلي السليمة ضربتها فرجلها وقعت وكانت السكينة جاية فبطني روحت حطيت ايدي تحتها و لاقيت اسراء و ايمان قاموا بسرعة و بيجروا ومسكت اسراء قولتلها بعصبية مشيني من هنا فورا البسي بسرعة ، ولاقيت ايمان ماسكة اختها و بتضربها و كماخيرها اتكسرت من الوقعة و اغم عليها وانا مكنتش قادر اتحرك و اسراء جت سندتني و انا.طالع ودايخ من الدم اللي نزل وبقول دي اخر مرة هتشوفوني فيا هنا او فاي مكان تاني ، وايمان سابت اختها مغم عليها و مسكتني تسندني مع اسراء و ركبوني العربية و ركبنا و قولت لاسراء هاتي كل حاجتي من فوق انا مش هرجع تاني هناااا و طلعت اسراء ونزلت بعد 5 دقايق و مسكت التليفون و كلمت دكتور محمد جراح و رئيس قسم و فهمته ان انا عاوزه ضروري و عاوز نقل.ددمم ضروري وروحت قالي تعالي المستشفي.قولتله انا نص ساعة واكون فالعيادة قاللي خلاص ماشي ودة كله انابالبوكسر ولاقيت اسراء بتقوللي البس الجلابية دي بتاعة جوز عمتك واسعة اوي.عليك ، المهم لبستها وطبعا بقيت متغرقة ددمم وانا اغم عليا فالسكة و محسيتش بحاجة غير تاني يوم الساعة 10 بليل ولا قيت اختي نايمة جنبي و باين كدة محدش عرفحمدت **** طبعا و مسكت اسراءو بنادي.عليها بعلو صوتي اللي مشطالعاصلا و لاقيتها انتبهتلي وفاقت وجات بتبوس ايدي وبتقولي يخليك ليا يا حبيبيانا اسفة مكنتش جنبك ودموعها نازلة منها و قالتلي ايه اللي حصل لدة كله قولتلها مش قادر احكي هنام و لما.اصحي نتكلم قالتلي براحتك و نامت جنبي ع الكرسي .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و فضلت نايمة كدة ة و انا صحيت تاني يوم الساعة 5 العصر الدكتور كان موجود قاللي يا ابني ارحم اختط عمالة كل شوية تعيط عليك بقولها هتبقي كويس طمنها انك فايق وقالها اللي خلاه مش.قادر يتكلم تاثير المخدر واهو هيكون فايق دلوقتي وزي القرد لو عاوزين تمشوا امشوا مش همنعكوا قالت بجد يا كتور و انا مسكتها و بقولكها متقلقيش انا.كويس روحي وهستني هنا يوم كمان قالتلي لا رجلي ع رجلك قولتلها خلاص اوك نمشي.دلوقتي وقومت لاقيت رجلي اللي فيها الجرح منملة اوي هي ودراعي و اتكشيت لحد ما دراعي فك ورجلي بدات توجعني اخدت بعضي وركبت السيارة بتاعة اسراء و روحنا ع العربية بتاعتي و اسراء بتسالني في ايه وايه اللي حصل قولتلها هعرفك دلوقتي يا ستي انا اتجوظت عرفي وهي شافت المحادثة بيني وبينها وانا بقولها وحشتيني والكلام دة و مراتي بتقولي يوم دخلتنا بقيت انا فقر اختك حادثة و جوز عمتك يتوفي قالت بتهكم انت اتجوزت. طيب.وهي وشها اتعير قولتلها بصي. انا كان ممكن انام معاها عادي زارميها بس دي بتحبني جدا جدا و لو حصل ايه مش كنت عاوز انام معاها من غير جواز عشان هي اصلا غلبااانة جدا.زيك كدة لو ينفع اتجوزك كنت اتجوزتك و لاقيتها ضحكت كانها.انتصرت وقالتلي طيب ولما.تعرف ان موزتك الاولى مها.غزتك بسببها ضحكت وقولتلها سيبك ووصلنا العربية و اخدتها و طلعنا فطريقنا للبيت و احنا فالطريق الهانم اتصلت بمحل كباب و كفتة وحمام و جابت 2 كيلو كباب ع كفتة و جوزين حمام محشي وطبق محشي كبير ورق عنب ، و اخدنا فالطريق 3 ساعات بسبب اني ماشي براحتي بفكر هعمل ايه مع مها انا للمعرفة شخصية غريبة كنت بعطي الناي.كلها.الامان المفرط و ساعتها اتغيرت و اتغيرت جامد .</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و بقيت اسجل.مع الواحدة كل حاجة يعني نظلت برامج تسجيل مكالمات و موبايل الشغل محدش بيترد عليه منه و جيبت كاميرا ع هيئة مفاتيح عربية استيراد من اليابان وبدأت اصور فيديوهات لما.انام معاهم كوسيلة لما يكون في جركات وسخة زي اللي حصلت المهم انا وصلت البيت بعد ما فكرت اني هعمل كدة و خلاص ولاقيت اسراء جايبالي اكل وابتسمت وقولتلها **** يخليكي ليا يا اختي وبستها بوسة خطف من شفايفها و اتصلت بمنى مراتي و بقولها انا لسة واصل تعالي دلوقتي شقتي قالتلي حاضر وكملت كللمي اختي معايا عاوزة تتعرف عليكي قالتلي انت تؤمر يا سي ياسر و قفلت وقعدت اكلت انا واسراء و لاقيت منى وصلت مكملتش عشر دقايق و لاقيتني قاعد ع السفرا و اختي بتاكلني ودخلت مقزمتش وباستني فخجي و سلمت ع اختي و اختي سلمت عليها جامد و قالتلها حماتك بتحبك و لما لاقيتني مبتحركش بصيت ع أيدي واتخضت و لما وريتها رجلي وانا لابس شورت لاقيتها فضلت تعيط تعيط و تسح،وتعيط و كاني قدامها مسكتها بايدي وبوست راسها وقولتلها انا هنا قالتلي انا وشي زحش عليك انتي جبتني النهتردة عشان تقولي كدة او تعرفهوني من غير ما تقوللي و كمان اختك هنا عشان حتيةمتكلمنيش مسكت اسراء قولتلها.اقعدي واديها بالقلم ع طيزها فوقيها عشان مفيش حيل انا هديد و حصل و قعدت و حكيتلها ان انا اتخانقت يوم ما كنت راجع ناس بتعاكس اختي و كلنوا كتير وادوني سكينة فرجلي و سكينة فيدي عادي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">وردت ع كلامي نظلت تبوس رجلي قولتلها طيب اختي قاعدة قومي كلي معايا لقمة و وبعدين نتكلم اكلنا وشالوا الاتنين الاكل واسراء قالتلي انا هقول لامك و العيلة ان انت اتعورت وخلاص قولتلها اوك و فعلا نزلت اسراء و نزلت بعد ساعة مني بعد مااخدتني فحضنها شوية و لاقيت المكالمات نزلت خلاص تزززززن امي قولتلها انا فالشقة تعالي و العيلة فظرف ساعة كانت متلمية حتب عمتي.جت بس بناتها مجوش حمدت **** و قعدنا كلنا ومحكيتش حاجة كاني دايخ و قاغد بالعافية واسراء رجعت معاهم و حكيتلهم اني اتخانقت و واحد طلع عليابالمطوة منهم و عورني كدة بس جريوا وفضلوا طول اليوم معايا و امي زعقتلي وقالتلي هتقفلوشقتك من النهاردة و هتعيش معايا من بكرة فاهم قولتلها حاضر و قضيت الاسبوع كله وانا عند امي و بعدها بدات انزل اروح الشغل كلمت منى و خرجنا يومها قعدنا عكافيه وفضلنا نهزر كتير و نضحك وهي متعرفش اللي حصل الحقيقي و طبعا عملت بلوك لارقام ايمان و مها و كمان من الواتس ، و قولتلها انا جايلك بكرة و نقضي مع بعض اليوم لو ينفع قالت انت جوزي تيجي وتؤمر ضحكت و فضلت اهزر معاها ،وعدينا يومنا وجه تاني يوم و روحتلها وجايبلها بوكيه ورد معايا.</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">و اول ما طلع كانت لابسة قميص نوم ابيض شفاف وعليه روب شفاف و كلوت فتلة و من غير برا و اول ما دخلت عملت صفارة اعجاب ولاقيتها دخلتني واخداني فحضنها كاني ههرب منها و دخلت ع اوضتها و حطيت كل ادواتي و اولهم الجهاز الجديد اللي اشتريته طبعا لازم اجربه و مش باين حاجة منه و بقلعها الروب و مسكت شفايفها الرفيعة الرقيقة اللي واخدة وضع البوس ع طول دي وجننتني و انا عامال ابوس فشفايفها و وامص فلسانها وتمص فلساني وايدي ع بز من بزازها وايدب التانية عند كسها و فضلت ادعك فيها لحد ما مسكت رقبتها بشفايفي و لساني وفضلت ابوس فرقبتها وهي خلاص بتسح و مسكت زوبري من فوق الهدوم و نزلت القميص لتظهر حلماتها الوردية والكبيرة مع انتصابها لفوق جننتني ونزلت ارضع فيها زي العيل الصغير وهي عمالة تتأوه ومشوقادرة و انا مش ستيب بزازها الاتنين مص و عض ولحس وسيبتهم و قللبتها هي تمصلي و لاقيتني دة كله لابس اللنطلون وضحكت وقلعت وبقينا فوضع69 و انا بقلعها.الكلوت الفتلة انا.اتصدمنت من حلاوة كسها ابيض و ناعم زي.السيراميك وكمان احلى من ملمس الحرير و لونه من النص احمر و حوليه لون وردي خفيف ومسكت فضلت اكل مش هقول كنت بمص ولا بلحس انا كنت باكل وبعض وبنيك بلساني وبصباعي وهي عمالة تتاوه اااااااااااااااه و انا مش سايبها ابدا ولا هسيبها دى ملكة جمال ع الارض مسكتها وقلبتها اول ما لاقيت زوبري بقي حديدة من مصها و ظبطته ع كسها بالظبط و قعدت عليه فوضع الفارسة و ضلت تنط و تصوت و تتأوه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اوي كمان كمان ، وانا ماسك فبزازها ،هي بس مدخلتش غير نصه بس و انا اصلا مش هقدر انيك كتير بسبب رجلي و لكني قلبتها ومسكت فضلت انيك فيها جامد و لاقيتها بغد ما كانت واخده عليه بقيت بتشهق.فكل مرة بدخله كان روحها بتروح وترجعلها تاني وفضلت انيك اكتر فيها لحد ما نزلت جواها ولاقيتها بتبعدني عنها وبتقول ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف اووووووووووووووف لبنك سخن اوي دة ولعلي كسي و نمنا جنب بعض ساعتين زقزمت اخدت دش و سيبتها وروحت ع امي ع ااساعة عشرة بليل ملاقيتش حد بتصل بامي مرديتش لاقيت اسراء.رنيت عليا اكتر من 30 مرة و لاقيت رسايل غ.الواتس واول ما فتحتها اتجننت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px">ايه دة ازااااااي .................................</span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="قيصر ميلفات, post: 120988"] [B][SIZE=6]ولا انا ياسر من مصر الجديدة القاهرة بلعب كمال اجسام و كونت بلعب كونغ فو و الاشخاص الاساسية المفروض تعرفوهم هما (مها ، ايمان ، اسراء ، سهر ، سلمي ، و وفاء ) اي شخصية تانية مش هتقعد معانا كتير بداية حكايتي وانا عندي 18 سنة نزلت اشتغل عاوز اكون راجل نفسي لاقيت والدي بيقولي انت نزلت مشاريعي معجبتكش قولتله عجبتني بس المرتب قليل قالي تعالى ومش هنختلف ووافقت شغله عبارة عن اكبر سلسة استوديوهات تصوير فوتوغرافي في القاهرة طبعا مجال متميز واتعلمته بشغف خلال سنة بقيت ماسك مكان كامل بعدها بقي تبدأ حكايتي مع بنت عمتي مها و ايمان الاتنين اخوات مها 22سنة الطول 164 سم الوزن 67 كيلوا قمحاوية يغلب عليها الطبع الفلاحي تطلقت حديثا بسبب عدم الانجاب زواجهم كان لمدة عام القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي -- ولما كشفوا عرفوا انها مش هتخلف ابدا وكان جوازها كله مكملش 3شهور فبيتها بسبب كل اسبوعين تغضب وترجع لبيت ابوها لمدة شهرين لحد ما اتطلقت بعد ما جوزها عرف بعدم خلفتها ولكن جسمها البلدي وطبيعة بشرتها اللي زي الزبدة البلدي بالظبط انما ايمان هي اختها مثل سني حينها تقريبا بالظبط 20عاما الطول 160سم والوزن 60كيلو واتجوزت و بعد 30 يوم جواز اتطلقت وجابت بنت وكانت متمدنة نظرا لتعليمها و بيضة زي القشطة و اللي احلى من كدة انها عندها مؤخرة مرفوعة لفوق زي الفرنساويات بالظبط وصدر صغير ولا كانها الفرسة اللي كل العالم نفسه فيها يعني الاتنين اكبر مني وطبعا من ساعة ما روحت شغلي الجديد اللي فيه لمس و تحسيس تفكيري كله و تعاملي كله مع البنات والستات اتغير تماما هزاري بايدي ومكنتش بفكر جنسي فيهم لحد ما فيوم وانا داخل عليهم الاتنين و مفيش حد فالبيت خالص و سمعتهم و هما بيضحكوا بس بشرمطة فداخلاتسحب لاقيتالاتنين عريانين ملط و بيعملوا حلاوة و بينتفوا لبعض انا شوفتهم كدا بتاعي لاقيتوا عدا الحزام و بقي زي الحديدة و لاقيت مها بتقول لايمان كان نفسي ياسر يكون سافل و يريحنا بدل ما احنا اللي بنريح بعض راجت ايمان ردت عندك حق يا اوختي الزبر مافيش احسن منه و دة كله وانا واقف ع الباب وهمابينتفوا لبعض. و بعدها لاقيتهم بيتساحقوا و اصواتهم بقيت جايبة اخر الشقة انا بقيت مش قادر خلاص روحت مسكت نفسي ودخلت عليهم بأعلى صوت عندي وبقولهم يا اللي انتو بتعملوه دة ، لاقيتهم الاتنين تفزعوا و اتخضوا وانا عمال ازعق والاتنين اتكمشوا جوة نفسهم وروحت قزلتلهم كل واحدة تلبس و تستني ابوكم لما يجي ،و انا خرجت من الاوضة و انا مبسووووط اني قفشتهم بالاسلوب دة وقولت فعقلي انا بقي هعيش معاهم احلي عيشة الاتنين مع بعض يخلوا الواحد ولا كانه الملك عمتا لايت الاتنين خارجين ورا بعض ولا بسين كل واحدة فيهم روب مفيش حاجة تحته خالص ولاقيتهم جايين بدموعهم ومش عارفين ينطقوا ولا يقزلزا كلمة وانا بقزلهم بصزت هادي وطبيعتي الحنينة معاهم عاوزين ايه وملبستوش ليه فضلوا يتلجلجوا شويا لحد ما ايمان قررت تخرج من اللجلجة دي وتقوللي يا ياسر احنا الاتنين عاوزين نقولك ان ..... ان ...... احنا بنحبك اوي وعايزين نعترفلك بكدة من بدري ولاقيتها لسة بتحضني ببص لاقيت الروب فعلا.مفيش حاجة تحته جسمها كله وبتاعي اتصلب تاني بان روحت رديت انتي هتوهي يا روح امك اللي عملتوه دة ميتغفرش ، راحت مسكتني مها وايمان فنفس الوقت واخدني بحضنهم و قالولي اللي عملناه دة غصب عننا احنا معناش راجل و انت شايف ينفع اتنين زينا يقعدوا كدة مرديتش عليهم برضه راحت مها لاقيتها بتعيط بغباوة و بشهنفة قولتلها اهدي واخدتها فحضني لحد ما هديت و قولتلها انتي عارفة انا بحبكم قد ايه بس مينفعش . و ضحكت باعلى صوت ما مها صعبت عليا الصراحة بس لما لاقيت الاتنين ضحكوا روحت قولتلهم حلو ضحكتوا يلا بقي غوروا من هنا لحد ما اشوف صرفة معاكم لاقيتهم الاتنين بيتحايلوا وما ادراك لما فرستين زيهم يتحايلوا عليك روحت قولتلهم و بصوت جريء انتوا عاوزيني اسامحكم قالولي ياريت قولتلهم هتعملوا ايه قالوا فنفس واحد اللي تؤمرنا بيه قولتلهم ارقصولي انتوا الاتنين قالولي ادينا خمس دقايق قولتلهم ماشي فاقل من خمس دقايق (القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي )كانوا دخلوا الخمام و اخدوا دوش الاتنين و طلعوا كل واحدة لابسة قميص انقح من التانية مها لابسة بدلة رقص فلاحي من غير ترتر وطويلة بس ولكأنها لابسة حاجة عشان هي مش لابسة اصلا حاجة تحته حلامتها باينة و وشفاف لدرجة اني شايفهم و كسها وطيزها قدامي انما ايمان بقي مش متوصية طالعالي بقميص نوم احمر مش محزق قصير شفاف و الكلوت الفاتلة باين كامل يعني قميص مش مغطي حتي نص كسها برقتلهم و انا الفرحة مش قادر اوصفهالكم واتجننت ع منظرهم بس مسكت نفسي وقولتلهم حلو اللي انتوا لابسينه دة عشان ابوكم يجي هو و امكم يعرفوا يربوكوا كويس راحت رديت ايمان بصوت كله علوئية الاتنين فالمزرعة من الفجر و هيباتوا هناك النهاردة انا رديت قولت طيب مش هترقصوا بقي وتخلصوني راحت مها تشغل الموبايل بتاعها كان n73 نوكيا وشغلت شيك شاك شوك و الاتنين بيرقصوا ولا اجدعها صافينار و بوقلهم اتعلمتم دة كله منين وهما بيرقصوا ومنسجمين مها بتقولي احنا كل يوم بنرقص و بنحاول تعمل حركات جديدة واي حركة نشوفها نقلدها انا هيجت ع الاخر و خليتهم بيرقصوا وقمت اجيب حاجة ساقعة اشربها لاقيت ايمان حكت فبتاعي و انا خلاص ع اخري روحت بقولها عاوزة ايه بتقولي يعني هكون عاوزة ايه غلوزاك قولتلها اختشي ردت مها وهي بتبوسني فخدي بتقولي احنا الاتنين عاوزينك ولاقيت ايمان بتقولي اهو بتاعك واقف يبقي ايه روحت شيلت ايمان بايد واحدة ووطيت سنة و شيلت مها بايدي التانية ودخلت ع اوضتهم ونيمتهم ع السرير و قومت اقفل الباب بتاع الشقة واحط مفتاحي عشان محدش يجي ع غفلة زي ما انا عملت ورجعت لاقيت الاتنين مستنيني و بيقلعوني القميص والبنطلون مع بعض و لاقوا بتاعي واقف لفوق ومعدي البوكسر اتجننوا ولاقيت مها شهقت شهقة و نزلت تمص فيه كانها هتاكلوا و انا مسكت ايمان و بوستها احلي واطول بوسة تحس الواحدة بيها وانا بلعب في جسمها كله من فوق لاقيت مها سابت بتاعي وبتقلع و انا بصراحة نفسي انيكها من زمان مها دي المهم سيبت ايمان و روحت زنقت مها ع السرير و قولتلها اخبرا لاقيتها بتضحك ضحكة عكري ما سمعت زيها و روحت قطعتلها الالقميص من فوق ومسكت بزازها ارضع فيهم اسخنرمن العيل الصغير و هي كل اللي عليها تصوت ااااااااااااه ، (مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي)احححححححححح مش قادرة و مسكتها و بعد ربع ساعة من رقبتها و جسمها اللي فوق و دة كله ايمان عمالة تلعب فنفسها روحت نزلت ع كس مها و فضلت امص فبظرها و زنبورها لحد ما داخت مني و مبتتكلمش و مسكت ايمان و اللي مقدرش اوصفلكم جمال طيزها ولا حلاوة كسها و جمال صدرها مسكتها فضلت ادعك فيها ولحس وامص فكل حتة فجسمها اكتر من تلت ساعة و مها دة كله مفاقتش و نزلت ع كس ايمان امص فيه شوية جابت جوة بوقي 3 مرات و اترمت ع اختها روحت قولتلهم هو انا جايلكم بس حسست ع كس كل زاحدة فيهم لسة مبلول ع اخره روحت دخلته مرة واحدة فمها ونفس الحكاية فايمان الاتنين فاقوا بصويت و روحت مسكت مها فضلت ارزع فيها اكتر من 10دقايق و ايمان قاعدة ع بوق مها و مها مش قادرة كل اللي عليها اااااااااه اوووووف ارحمني مش قادرة لحد ما لاقيتها فعلا مش قادرة حتي تتنفس سيبتها ومسكت ايمان بعنف و فضلت انيك فيها و انا بلعب ببزها فالوضع العادي حوالي خمس دقايق لحد ما قلبتها و قولت اعمل زي الافلام ما هي اول مرة ليا روحت مخليها تفنس وضع الكلابي وانا اصلا عجباني طيزها جداااااااا .. هبقي اوريها لكم فقسم الصور بعد ما القصة تخلص عشان كل ابطالنا او كل الموجودين هنا وغيرهم معايا صور ليهم و عمال انيك في ايمان و مها غايبة عن الوعي تماما حسيت اني خلاص هجيبهم و فضلت اسرع زيااادة لحد ما طلعته من كوسها و جيبتهم ع طيزها بتقولي ليه ماجيبتهمش فكسي قولتيلها عشان تلبسيني العمة يا روح امك و تحملي مني هو انا ناقص بلاوي لاقيتها بتضحك وهي مش قادرة تاخد نفسها وانا نمت جنبهم ساعتين بالظبط نوم وصحيت لاقيت مها كانت فالمطبخ زي ما هي عريانة و بتعمل عشا قولتلها لا هروح قالت طيب اتعشا وامشي عشان خاطري قولتلها عشان الحق ارجع بس قالت ماليش دعوة قولتلها خلاص ماشي دخلت اخد دش و لبست و صحيت ايمان عقبال ما دخلت اخدت الدش وخرجت (؛القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي) الاتنين جهزوا الطبلية ع الارض عملوا دكر بط و رز و بطاطس صينية عجب و قعدنا اكلنا واكلت نص دكر البط و هما النص واكلت زي المفاجيع كاني ماكلتش من اسبوع بعد ما اكلنا شربنا شاي وانا مبحبش الشاي او القهوة الا لما يكونوا مسكرين فاكتفيت بالعصير و فاكهه و قومت عشان امشي لاقيت ايمان بتبوسني من شفايفي ومها وخداني فحضنها قولت لهم انتو متهدتوش ردت مها .انا مش قادرة امشي بس فراقك علي غالي و مسكتني باستنيي بوسة بنت الكب فاجرة وروحت قالولي هنعمل جروب ع الواتس لينا احنا التلاتة قولتلهم ماشي ومشيت بالسيارة وونكمل فالجزء القادم الجزء الثاني اهم حاجة ركبت السيارة و مروح و لاقيت مها بتتصل بيا و دارت المحادثة التالية انا : ايوة يا بت مها : يا عيون البت وحشتني اووي انا : لحقتي يا احا ما تلمي نفسك شوية ولا مرتاحتيش لاقيت ايمان بترد : مش قادرين بس ارجع بات معانا عاوزين ننام فحضنك انا : لامش هيمفع انا خلاص مسكت الطريق وكمان مقولتش لامي ( شخصية جميلة جدا ومحترمة و كلمتها سيف ع رقبتي ) ايمان مع مها بيتكلموا وانا بسمعهم روحت شتمت للاتنين بقولهم يا متناكة منك ليها انا سايق عاوزين ايه مها مسكت التليفون وقفلت الاسبيكر : ياسر انا بحبك اوي متبعدش عني انا: قولتلها حاضر يا قلبي مش هبعد عنك لا انتي ولا اختك ضحكت بمياصة ومرقعة و اديتني بوسة ع الفون و قالتلي انا مش هنام لحد،ما تروح انا : ماشي يا مها يلا سلام سلام عديت نص ساعة سايق براحتي.خالص افكر فالاتنين واللي عملناه احنا التلاتة و فاجمل ليلة تعتبر ليلة دخلتي انا اول يوم انام مع واحدة و ايه لا نمت مع اتنين اهم حاجة عدي اسبوع و انا انشغلت فشغلي انا بشتغل من 6الصبح لحد الساعة 9 بليل والمشكلة اني اوقات كتير مبهتمش بالتليفون ولما اشوف اتصلاتهم الاقي فوق ال.50مكالمة فاليوم وانا كل اللي.بعمله اكلم كل واحدة خمس او عشر دقايق واقفل لحد ما فيوم بفتح الساعة 6 الصبح الاقي ايمان بعربيتها مستنية برة ومتشنجة ومتنرفزة و انا بضحك ع منظرها فتحت المحل و دخلت روحت قولتلها تعالي قعدت عالكرسي.و قعدت جنبي ودار الحوار دة انا : صباح الخير القمر يشرب ايه ؟ ايمان : صباح النور لا مش عاوزة انا في ايه ايه الاسلوب دة ايمان مفيش انا بقي بلهجة متعصبة انا بقولك في ايه وايه اللي جابك من 6 الصبح ردت انا هنا من بعد الفجر اتصدمت ووقفت قولتلها في ايه ؟ ايمان عنيها هتبدا تدمع مسكتها.حضنتها قولتلها في ايه ردت قالت وحشتني لا بسمع.صوتك ولا بشوفك و لا حتي مريحني باي كلام قولتلها انتي عارفة اني بشتغل ردت بتقولي انا.و مها كل يوم بنتصل محتاجينك محتاجين حبيبنا بس انا ع الاخص محتاجاك اووي القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي قولتلها انا كنت فاكر اني مش فارق للدرجة دي قالتلي انا اموت ولا فيوم تبعد عني و فضلت تعيط و هي حضتاني وانا فالشغل حاسس اني ممكن اتجنن منها قولتلها النهاردة بكون عندكم ردت عطول هو انا هسيبك قزاتلها لا روحي و جهزولي لقمة واول ما الشغالين يجوا هستاذن منن 12 ل 5 عشان نقعد مع بعض براحتنا راحت قالتلي لا انا عاوازك تبات عندنا قولتلها مينفعش وكمان واسيب امي لمين قاابتلي اخواتك هناك قولتلها لا ولا مجيش خالص قالتلي خلاص خلاص قولتلها يلا بقي تشربي ايه قالت وحشتني عاوزة اشري لبنك قولتلها مش ضمن القايمة بتاغة الفطار طيب نفطر قالت لا انا عاوزاك قولتلها انتي عارفة انا فالشغل قالت خلاص ماشي.اشرب مانجة جيبتلها شنطة حطيت فيها 4 عصير و 4 شيكولاتة جلاكسي الكبيرة و شربت واحد و روحت ، خلصت الشغل و من الساعة 11ونص بيتصلوا مشيت ولا لسة قولتلهم ادوني ربع ساعة كل خمس دقايق يتصلوا لحد ما استأذنت و اديت الحسابات الموظف ومشيت وانا فالطريق قولت عشان جوز عمتي ساعات بيجي فاوقات مش معروفة طالما عمتي سافرت المزرعة تقعد هناك شهر فجيبتلهم كرتونة بلح +كرتونة تغاح و اتصلت بيهم قولتلهم حضروا حاجة ناكلها عشان مفطرتش من الصبح ردت مها قالت كل حاجة جاهزة وصلت طلعت كل حاجة ةدخلتها المطبخ لاقيتهم عاملين ليا الاكل التالي جوزين حمام محشي + رز بالخلطة للسمك و مش جايبين سمك دول كانوا جايبين جمبري وسبيط و كابوريا فقط و عاملين شوربة سي فود قعدت لاقيت ايمان و مها جم قولتلهم مش هتفرغوا الاكل قالولي لما ناكل ونشبع احنا الاول قولتلهم هي بقيت كدة قالولي اه ..وبصراحة عندهم حق الاتنين قاعدين فالبيت كالاتي مها لابسة قميص نوم ابيض لحد المؤخرة و عليه روب اطول لحد الركبة و تحتيهم كلوت فاتلة و مطلع كل بزازها برة لدرجة ان الحلمة باينة منه ايمان وهي لابسة قميص نوم موف غامق بيلمع ع جسمها الي زي القشطة شافف كل جسمها تقريبا. الجزء الثالث و لاقيت الاتنين بدأؤوا يرقصوا بطريقة مغرية اوي كأنهم في strip show ايمان مش متوصية و مها طبعا بالطبع الفلاحي بس فرس هي التانية عمالين يجننوني بحراكتهم وانا خلاص مبقتش قادر روحت مسكت مها و شيلتها و لاقيت ايمان بتقولي وانا ماليش دعوة نزلت مها وشيلت كل واحدة بايد زي المرة اللي فاتت بس المرة دي رميتهم ع السرير وبنفس القوة و قولتلهم عاوزين تاكلوا انا هشبعكم وبتديت بمها المرة دي و ايمان ابتدت تمصلي وابتديت من رقبت مها امص والحس وهي تتأوه و نزلت ع صدرها ابوحلمات صغيرة و صدر مفيش زيه والحلمة واقفة لفوق لحد ما فوق و ايمان تعضني من البيضين روحت رزعتها حتة قلم خليتها تتنطر و مسكتهاقلبتها ع السرير بوضع الكلابي وقفشت فكسها بسناني وبعنف وعاملة تصوت بغنج وشهوة و تقولي انا اسفة ارحمني ااااااااااااااااه اوووووووووووف الرحمة يا محمد و فضلت اضرب ع طيزها و رفعت مها و قلعتها خالص و خليت ايمان تمص كسها وروحت وقفت مص وفجأة ودخلته كله مرة واحدة و كان كس ايمان اوسع من كس مها بسبب انها خلفت بس ع مين صوتها كان يسمع اخر الشارع من الطريقة دي وهي بتقول ارحمني وانا مش سائل فيها لحد ما قومت من عليها لما لاقيت وشها وايديها سابت ع السرير ورجليها ريحت كمان ومش قادرة تاخد نفسها خالص ومها اصلا من ساعة ما كانت ايمان خليتها تجيبهم مرة وهي بتمصلها نايمة ع ضهرها و بزازها طالعة لفوق وريجليها اتفردوا روحت مسكت مها وجاي امص كسها لاقيته لسة مبلول وع اخره( القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي) روحت قولت اتعامل معاها بحنية مش زي ايمان مسكتها وفضلت افرش بزبي ع كسها و العب بكسها بصباعي الكبير دخلت راس زبي لاقيتهاشهقت شهقة غريبة و بنقولي برااااااحة و بصوت عالي جدا وواحدة واحدة بدخل زبي لحد ما دخلته كامل وهي تحتيا و وخدانيفحضنها بتلعب فشعري و عمالة تطلع راسها وتبوس فراسي و انا بلعب بزازها روحت رفعت رجليها ووصلتهم لراسها وفجأة دخلتوا بسرعة كبيرة و بقوة اكبر بكتير من الاول و لحد نا حسيت اني هنزل قولتلها اجيبهم فين قالتلي وهي مش قادرة براحتك اللي نفسك فيه روحت فضلت انيك لحد ما جيبتهم فكسها صوتت صويتة بتقوللي اااااااااااااااااااااح انت ازاي كدة انا مولعة من تحت انا كسي مولع من نارك لحد ما زبي بدأ ينام و روحت نمت جنبها خدتني فحضنها و انا فالنص بين مها وايمان النايمة من نص النيكة ونايمة كانها قتيلة و نمت بينهم زي ما انا و روحت قومت بعد ساعتين لاقيت الساعة 4 وكدة هتاخر وملقيتش ولا ايمان ولا مها جنبي قومت لاقيت ايمان واقفة بتسخن الاكل ومها فالحمام بتاخد دش دخلت و قولتلها عاوز اخد دش دخلت ظبطتني تماما و حميتني كانت عاوزة بس مسكت نفسي وقولتلها انا ورايا شغل مش النعاردة بقي.انا متاخر قالتلي انا عاوزة طلب تاني قولتلها ايه قالتلي عاوزاك ليا لوحدي و انا سكتت وقولت هنشوف بس اختك ويلا نخلص دلوقتي ونتكلم فالموضوع دة بعدين روحنا كملنا الحمام و طلعنا اكلنا وشبعت ع الاخر قومت شربت عصير و وقعدت خمس دقايق عقبال ما فتحت موضوع اني داخل ع عيد الاضحي ووهبقي مشغول والشغل كتير والكلام دة و ايه مش هنعرف نتقابل الفترة الجاية ودة سبب اللي خلاني اجي النهاردة . سكتوا الاتنين مصدومين وقولتلهم متقلقوش عندي ليكم مفاجأة حلوة ردت مها ايه قولتلهم هاخدكم و نروح اسكندرية لاقيتهم اتنططوا وزي ******* هيه هيه هيه وانا قومت بقي قولتلهم انا هنزل الشغل بقي يلا لاقيت مها وايمان قاموا فوشي يحضنوني و انا كمان ببادلهم الحضن و قومت سيبتهم الاتنين ببوسة تشويق فاجرة ونزلت و علي ميعاد بعد العيد نساااافر سوا ومرت الايام والموسم بدأ وشغااااال ومبمسكش التليفون تماما لاقيت مين داخل عاوز يتصور اول يوم العيد بليل الساعة 1 بعد ما الناس كلها و الزباين كلها يمشوا وحتي الموظفين وكانت بداية المفاجأة ......... الجزء الرابع والموسم بدأ وشغااااال ومبمسكش التليفون تماما لاقيت مين داخل عاوز يتصور اول يوم العيد بليل الساعة 1 بعد ما الناس كلها و الزباين كلها يمشوا وحتي الموظفين وكانت بداية المفاجأة ................. دخلت ملاك السماء الجارف جارتي و اختي فالرضاعة رنا شخصية طالما راقبتها في سن المراهقة طول الوقت انظر من شباك غرفتي حتي اتمكن من رؤيتها عار ية فهي بيضاء و جسمها ليس كاي امراة عادية الصدر المرفوع والمؤخرة المكورة و اصبحت امرأةذات شأن و عنفوان و من نظرتها بدخولها انها تذكرت كل لحظة بيننا وفجأة دخل ورائها رجل بشنب ضخم و ما نسميه فحل و دار الحوار الاتي رنا :ازيك يا.ياسر انا: تمام يا رناعاملة ايه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي رنا: انا كويسة و بخير محمود جوزي انا: اهلا و سهلا و بعد سلامي عليه يده ناعمة جدا كالطفل ودخلنا صالة التصوير بعد مداعباة مني مع محمود و رنا وهزار تم رؤية شخصية رنا المسيطرة ع هذاالرجل البائس الذي لم يتمكن من اشبارعهذه الانثي.الجامحة ذات العنفوان والقوة المطلقة و بعد انتهاء التصوير رنا : انت غيرت رقمك يا ياسر انا : اتفضلي الكارت فاي وقت اتصلي عليا ومهما كان الوقت رنا : دة العشم برضه بااي بااااي مع تاكدي من نظرتها امها ستأتي قبل ميعاد الايصال بفترة كبيرة جدا وانتهي اليوم ع خير و مسكت التليفون و انا ع السرير ولاقيت رسالة مبعوتة من رقم غريب ومميز فودافون ومكتوب فالرسالة الاتي انا رنا.يا محمد لو ينفع اجي اشوف.الصور بكرة عشان اتاكد من الصور اللي عجبتني ولو اه ياريت اتصل بيا او ابعتلي.رسالة تقولي اجي.امتي طبعا رديت انتي تشرفيني فاي وقت انا عمتا هفتح المحل الساعة 7 الصبح وقفلت التليفون عشان ملاقيش اي اتصال بعده . صحيت الساعة 6 ونص اخدت دش ونزلت المحل افتحه و انظمه شوية ، وبعد نصف ساعة دخلت ......... رناااااا.صباح الخير ايه اللي مصحيكي بدري.كدة رنا صباح النور اعمل ايه سيادتك قافل تليفونك وحتي رسايلي موصلتش .. القصه حصريه بمنتديات نـسوانـجي.. انا عملت نفسي متفاجئ تصدقي كان فصل امبارح وماخدتش بالي.الا لما قولتيلي دلوقتي و استأذنتها و روحت كاني حطيته ع الشاحن و رجعتلها دخلتها الاوضة بتاعة اجهزة الكمبيوتر و بقولها بس اي يا بنتي الجوز الشحط اللي دخل امبارح دة انا شبه خوفت من منظره و ضحكت ضحكة بصوت عالي جدا و هي ضحكت بس بحزن رديت مالك رنا : مفيش ..... انا : لا في متخبيش عليا في ايه يا حبيبتي رنا : بوجود احمرار في وجنتيها بكسوف حبيبتك انا: حبيبتي و اختي و كل حاجة كمان في ايه احكيلي رنا: قامت وغيرت طريقتها قالت عاوزة اتصور كام صورة لوحدي انتمصورتنيش امبارح لوحدي وجاية عشان كدة انا: دلوقتي يا مجنونة طيب اهدي تشربي حاجة ولا اي حاجة رنا: لا عاوزة اتصور انا طيب ادخلي اجهزي عقبال ما اعمل قهوة ليا افوق رنا : حاضر عدت خمس دقايق و دخلت لاقيت هدومها اتغيرت 360درجة قلعت البالطوا وبقيت لابسة فستان زي قمصان النوم الليكرا وشفاف من الجانبين كاملين مبينين كل حاجة و من غير حمالات زيه زي الرقبة هي اللي ماسكة فبقيت القميص وروحت صفرت صفارة اعجاب خليتها تضحك ووجها مليء بالاحمرار وقفلت الباب و بدات اشتغل واصورها وانا شغال بعد ربع ساعة بدأت الاقي عنيها هتدمع مسكتها جلسنا ع كرسين وبجات انا : مالك رنا : اتشعلقت فرقبتي بدون اي مبرر و جلست ع رجلي و راسها ع صدري وبتقول ،ياسر انا تعبانة اووي انا: انا جمبك متقلقيش ومتخافيش وبدأت ببوسة ع جبينها و بعدها اتشعلقت زيادة و بطريقة لا ارادية لاقيت زبري .زي.الحديدة وهي لما حست بتقولي ايه دة يا ياسر ، قولتلها ايه مش عارفة وضحكت ضحكة بمياصة وفجاة وبدون اي مقدمات بدأت تحكي قالتلي تخيل واحدة زيي عايشة مع واحد حمار مبيفهمش حاجة قولتلها محمود ردت بدزن تفكير بحزن ايوة قولتلها فهميني كل حاجة لو سمحت بدات بتنهيدة سووووخنة اوي وبتقول اقول ايه ولا اي بيضربني كل يوم يا محمد و يوميا تقريبا كل دقيقة فخناقة وشتيمة بقولها بصوت حنين ليه دة كله ، بتقول وبصوت مكسور انا مش عاوزة افتكره خالص انا عاوزة اقولك ان مجيتي امبارح كانت بسبب انك وحشتني اوي قولتلها وانتي كمان اوي ع فكرة ، بدأت تبتسم و وجهها يطرد (القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي).. الحزن ولحقتها فالكلام وبقولها بس شعرك لسة زي ما هو حرير يا بنت الجامدة سخسخت ع نفسها بالضحك و كانت هتقع من عليا لولا ايدي مسكتها من رقبتها جامد و فجأة شفايفها اتشعلقت بشفايفي جاااامدوكانتمن ارق الشفايف اللي لمستهم فحياتي زنقتها ع الحيطة بعنف وبقرب منها لاقيتها جاية تشدني من زبري لاقيتها اتسمرت و بتبص كدة بتبريق لاقيتها فتحت البنطلون وبتقولي دة ايه دة كله رديت بطبيعة ايه مش موجود زيه ردت بتقولي انت زبرك قد بتاع جوزي مرتين شديتها وانا زانقها فالحيطة و مسكت شفايفها وهي بايدها اليمين ماسكة بتفرك فبتاعي و مانا ايدي بتلعب فبزازها من فوق القميص مش لابسة حاجة تحته خالص فكيت كباسيل الاللي فالرقبة ونزلت القميص وظهر لي.صدرها الهائج دائما العاشق.للنيك وبدأت ارضع بنهم في حلماتها الورديةو هي ممسكة بزبري كأنها وجدت ما تمت سرقته منها و هي تمسك تأوهاتها بصعوبة فنحن نعتبر فالشارع . ثم نزلت الي سوتها وسرتها ابوس والحسهم وهي خلاص مش قادرة تمسك نفسها وبدات باصدار انين ممزوج بالمتعة وصيحاتها بصوت بسيط وهي تقول اااااااه بحبك يا ياسر كمل.يا حبيبي تريد الجلوس اجلستها ع الكرسي ثم قلعتها القميص تماما و فتحت قدميها وظهر لي.لاول.مرة كسها المليء بمياه حياتها و مسكتها ولحست من كسها.عدة مرات الي.ان وقفت و شديتها علي بقوة ليكون زبري ع حافة كسها وبدات افرش في كسها بزبري و جاي ادخل راس زبري مش راضي يدخل فعلا ضيق جدا روحت حطيت ايدي.ع.بوقها و دخلت راسه بعنف شوية لاقيت صويتها لولا ايدي.ع بوقها كانت الناس اللي فالشارع اتلمت وبدأت ادخل وهي بتقووول برااااااحة براااااحة مش.قادرة خلاص همووووت ولما وصلت لمنتصف زبري لاقيت ايديها بتزوقني باللي فاضل من قوتها الضعيفة جدا وهي تسترحمني بالتوقف وانا بدخله براحة وهي اااااااااااااااااااااااااه حرااااااام عليك اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح حراااام ااااااااااااه و اول ما حسيت اني هنزل روحت كاتم بوقها وتاني ودخلته كله مرة واحدة حسيت ان روحها اتسحبت منها فجأة وبدأت يغم عليها و نزلت وهي لسة خلاص هيغم عليها لبني طله كان جواها فوقها بتقوووول ااااااح ااااااااااااااااااااح اااااااااااااااه اووووووووووووووف وطلعت زبري.منها ببوسة ع جبينها و قامت لبست و لبست البالطو و قبل ما تخرج قولتلها اخلص الموسم اللي عندي دة و لازم نتقابل ونتكلم كتير رديت بتقولي لسانك سبقني بس.من.النهاردة عاوزاك تعرف انك راجلي.انا وبس بحبك وباستني بوسة من.شفايفي خطف وخرجت رجعت افتح الموبايل وبفتحه لاقيتها رنت 30 مرة و 2رسالة يعني اصلا منامتش ولاقيت مين مكلمني كتير عمتي ام مها وايمان ................انا اتخضيت اكتر من 50رنة ايه اللي حصل ................ تابعووووووونا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ الجزء الخامس الساعة لسة 9 الصبح يعني مين هيتصل من امبارح الساعة 5 للساعة 7 50 مكالمة يعني اكيد في حاجة و كبيرة ايه اللي حصل بالظبط مش عارف خالص حاولت اتصل بمها او ايمان معرفتش اوصلهم اتصلت بمرات عمي مرديتش عليا خالص المهم بدأت اشتغل واحدة واحدة واحدة لحد وانا بصور لاقيت الموظف اللي.برة فالاستقبال بيخبط ع.باب صالة التصوير وبيقوللي عمتك و بناتها برة ..........انا علامات الاستفهام ع وشي وببص لاقيت ابتسامات عاجي قابلتها بالحضن عمتي و دخلتهم المكتب و جيبتلهم حاجة يشربوها وقولتلهم عشر دقايق واجيلكم خلصت التصوير اللي كان معايا ،دخلت موظف مكاني و داخلهم و احشني يا ياسر وانتي كمان يا عمتو اومال عمي محمد فين قالتلي واقف بالعربية برة ، كدة مينفعش يا عمتي قالت استنا عاوزينك تصور البنات بس كدة قالتلي ايوة قولتلها مستنتوش ليه العيد يخلص و نكون مع بعض براحتنا حتي اصورهم بمزاج ردت ايمان برفعة حاجب و دلوقتي ميبقاش بمزاج يا سي ياسر ليه هو للزباين حلو واحن وحش مسكت عمتي قولتلها كيب بصي اضربي بنتك دي وانا هصورهم عمتي ضحكت ضحكة جامدة قولتلها طيب خلاص سيبيهم و امشي انتي ردت قالت ليه قولتلها هيفضلوا قاعدين معايا لما اخلص شغل هصورهم وهوصلهم بليل او اخليهم يباتوا عندنا قالتلي خلاص ماشي ومشيت عمتي ووصلتها لعربيتها و سلمت ع جوزها و مشيوا وانا دخلت لمها وايمان بقولهم ايه الجنان دة انتو خضتوني ايمان بنفس رفعة الحاجب انك كنت قافل تليفونك ليه قولتلهم عشان الشغل كتير وفصل شحن مني والدليل اني اتصلت عليكم مرديتوش عليا . قولتلهم تتغدوا ايه قالوا هنخرج رديتت بسخرية انتي اتجننتي اكيد هجيب دليفري ردت مها باستغراب كدة مالك ، قولتلها ما انا قايلكم وانتوا عارفين اني بقعد اسبوعين مطحون وفالاخر ترخموا كدة وعارفين ان ورايا شغل لاقيتهم بيقولوا كان نفسنا نشوفك قولتلهم خلاص نتغدي وامشي بدري انا ع الساعة عشرة نخرج سوا للساعة 2 و تيجوا تباتوا عندنا ردوا قالوا الاتنين فنفس واحد اللي تؤمر بيه. طلبت سندوتشات للمحل كله من مؤمن و بعد كدة قفلت عليهم المكتب و شغلتلهم التلفزيون وخرجت اديت الموظف فلوس الاكل و خبطت ع المصور عشان اكمل تصوير و كملت لحد ما الاكل جه وزعت السندويتشات و اكلنا والساعة عديت لحد ستة وانا سايبهم دة كله لوحدهم دخلت لاقيتهم ناموا ع نفسهم سيبتهم زي ما هما وقولت اكمل تصوير طلعت قعد للساعة 8 و زهقت ندهت ع الموظف البديل و دخل وانا خرجت اخدت 1000جنيه من الدرج و اديت المفاتح لموظف الاستقبال و بلغته اني هتاخر بكرة راح قاللي ماشي دخلت ع البنات اصحيهم فاقوا فثواني وقالولي ايه يلا بينا قولتلهم ايون يلا بينا خرجنا وقفلت المكتب وركبنا السيارة و روحنا نتمشي شوية بيها لحد ما روحنا الكورنيش وروحنا قعدنا ع الكراسي وبنهزربنضحك وبنتكلم فمواضيع كتير وطلبت 3 حمص الشام و و الوقت اخدنا لاقيت الساعة 11 ونص روحت اخدتهم ع مطعم فرحات اللي فالحسين و اكلنا كباب و حمام و كفتة و خلصنا كانت الساعة 1 بليل قولتلهك يلا نروح قالولي هنروح ع انهي بيت قزلتلها مع امي واخواتي قالولي يعني مش هنام جنبك النهاردة حتي قولتلهم لا بتهزروا ولا ايه عشان كمان مامتك اكيد قالت لابويا انكم معايا مينفعش اننا نروح شقتي قالولي بنبرة حزن ماشي يا ياسر روحنا وفتحت الباب السلام عليكم محدش بيرد ايه ، الشقة كلها مفيهاش حد اتصال تليفوني بالوالدة انا: ايوة يا حاجة انتو فين كدة والدتي: احنا فالمنوفية يا ياسر فرح بنت خالك محمود نادية وهنبات النهاردة انا : الف مبروك محدش قاللي يعني طيب يا امي انا هنام بقي سلام والدتي : سلام يا حبيبي وخد بالك من نفسك وطبعا لاقيت مها وايمان سامعين كل كلمة واول ما قفلت لاقيتهم فرحتهم مباينة من عنيهم عرفت انها ليلة طويلة وزرقا من اولها ودخلت اوضتي وهما معايا كل واحدة فيهم دخلت رمت كل اللي كانوا لابسينوا ونطوا ع سريري و انا قلعت و فضلت بالبوكسر لاقيتني قاعد فالوسط بين الموزتين وهما عمالين يبوسوا فيا ايمان قافشة فشفايفي و مها قافشة فبتاعي مص ولحس وبوس فيه لحد ما بقي زي الحديدة سيبت شفايف ايمان و بقولهم انا مش قادر شغال طول اليوم من 6 الصبح و طبعا كنت عامل واحد متين مع رنا لاقيت ايمان بتقولي خليك انت نايم ع ضهرك و احنا هنعمل كل حاجة لاقيت مها قلبت نفسها بقينا وضع 69 وبقيت امص فكسها و اختها بتلعب فيه بايدها و ايدها التانية علي كسها وبدات اسمع اصوات انين من احلى الموزز اللي تشوفهم و الاهات بدأت تطلع روحت قلبت مها وخليتها تقعد عليا بوضع الفارسة و واحلى ااااااااه سمعتها من مها كأنها متناكتش مني قبل كدة ممكن عشان اول مرة تدخله كله مرة واحدة وايدي ماسكة فبزازها شديتها عليا وبدات ابوس شفايفها بنهم و وبدات اسرع وانيكها انا وقلبتها بالوضع ع العادي ورفعت رجليها ع الاخر وروحت عمال ادخله وبسرعة لاقيت ايمان و قعدت بوق مها وفضلت مها تنيكها بلسانها ودة هيجني اوووي سماع الاااااااااه بتاعة الاتنينفنفس الوقت وباعلي صوت خليتني مسكت ايمان ونيمتها ع مها وشهم فوش بعض وروحت دخلت فكل واحدة شوية لحد ما مها نزلت للمرة التالتة وراحت فعالم تاني و مسكت ايمان و فضلت انيك فيها وارزعهاا و هي مش قادرة بتقولي انت كدة تعبان خلاص وحياتي قولتلها لسة منزلتش يا كسمك استني عليا قالتلي نزل فيا لبن بعد اخر مرة انا اخدت الحقنة الشهرية لمنع الحمل سمعت كدة زودت النيك وقطعت الكلام ومها اصلا دايخة فعالم تاااني خالص روحت قربت انزل وزودت فسرعتي ع الاخر و ايمان تقولي خلااااااص ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف حراااااااااام روحت قفشت فيها مرة واحدة ونزلت جواها كل لبني وهي تصوت وتقووول اااااااااح اووووووف ااااااااااااااااااااح سخن اوي لبنك سخن اووووي يا ياسر حرام عليك ايه دة كله و اتقلبت ايمان كمان جنبي ونمنا و اتقلبنا وع كدة لتاني يوم الصبح ولاقيت الاتنين نايمين و قومت اخدت دش ولبست وحضرت فطار حلو و صحيتهم من نومهم قاموا عريانين يفطروا وجسمهم بيلعب فضلنا نهزر وقولتلهم يلا هوصلكم و بعد كدة هروح الشغل بس خدوا دوش الاول قالوا ماشي اكلنا و اخدوا دش و وصلتهم و اتفقنا ع بعد الموسم بقي وسيبتهم وروحت الشغل روحت الشغل وعدت الايامو خلصت الموسم و لاقيت مين داخل عليا الساعة 7 الصبح وكانت الصاعقة ....................... ونكمل فالجزء القادم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ الجزء السادس ودخلت اختي من والدي اسراء (اسراء انثي 28سنة في فرق 8سنوات بيننا متزوجة من رجل لا يعرف ما هي الانثى فهي مزاصفاتها كالاتي قبل اي شيء شعرها الجميل جدا واصل لبعد مؤخرتها جسمها كالاتي صدر صغير و جميل جدا و لديها مؤخرة مكورة من الجانبين وليست مكورة للخارج ولكم ان تتخيلوا مرأة بيضاء وبها محاسن الدنيا وزجها يخونها دائما دخلت ازيك يا ياسر عامل ايه واحشني وبوسة فالخدين اختي بقي بس دايما تفكيري مش اخوب نكمل ، اخبارك ايه يا اسراء و اخبار العيال وجوزك عامل ايه قالتي فكك من قرف الدنيا بقي انا بص نفسي اتصور بس انا هاخدهم ع فلاشة و ميبقوش مع حد غيري قولتلها ماشي بس انا هاخد نسخة قالتلي لا بس طبعا هاخد قولتلها ادخلي ظبطي نفسك عقبال ما اجيبلك حاجة تشربيها قالتلي ماشي خرجت جيبتيلها عصير مانجة وجيبت لنفسي تفاح و جيبت لبانتين كلورتس ودخلت المحل وقفلت الباب من برة ودخلت لاختي جوة الاقيها غيرت لبسها تماما لاقيتها لابسة بادي لبني مبين سرتها و ميكرو جيب كحلي انا شوفت منظرها لوحدي جسمي كله اتكهرب وقولتلها ايه القمر دة دة انتي ولا الموزز بتوع السينما مسكت الكاميرا وانا مش ع بعضي و بدات اوقفها واحاول اصورها و انا خلاص ماسك نفسي بالعافية روحت فضلت اتكلم و اشغل نفسي فمواضيع كتير مع بعض وسالتها على جوزها قالتلي سافر دبي شهر بعثة والعيال عند امه قولتلها وانتي قالت قاعد فالبيت مبعكلش حاجة خالص قولتلها ما تيجي مع بعض زنخرج فاي مكان قالتلي لو انت فاضي انا موافقة قولتلها خلاص روحي جهزي شنطتك النهاردة وانا هقولك بلليل هنسافر امتي بكرة ولا بعده قالتلي ماشي يا ياسر وفضلت اصور وايدي عمالة تيجي ع جسمها صدرها وطيزها وطيزها كتير اوي وبحركها منها لحد ما هي لاحظت زبري وهو واقف لاقيتها بتتحرك و كانها بدأت تتجاوب معايا فضلت اخلص تصوير(القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي). واول ما خلصت حاولت ابعد عنها لاقيتها قربت وبتبوسني قريب من شفايفي.وبتقولي شكرا اناةخلاص بقي مسكتها حضنتها من طيزها وبوستها من شفايفها بوسة فرنسية تدوب.معاني الانوثة فيها ولفيتها وضربتها بالقلم ع طيزها ضربة جامدة وضحكت بمرقعة وقولتلها البسي عندناسفر قالتلي حاضر و لبست وخرجت اول ما كشيت زركبت عربيتها اتصلت بمها و ايمان و بقولهم وعاوز اشفهم النهاردة ما انا مش قادر طلعوا كلهم راحوا لاخوهم فالبلد عشان تعبان شوية ، وبقيت وحدي ................ عدى اليوم ببطء شديد وانا ع اخري فاخر اليوم لاقيت الشغل بقي هادي حدا و كلمت الموظفين قولتلهم بكرة الجمعة انا اجازة من بكره هرجع الجمعة الجاية الكل اتخض بس هايقولوا ايه اخدت 3000جنيه وانا معايا 4000 يبقي حلوين ع 7 ايام ففندق برحلاتهم اتصلت بيها هنروح السبت الغردقة قالتلي موافقة بس ليا طلب قولتلها اؤمري قالتلي انا وانت بس نكون هناك قولتلها من عنيا بس انا هاخد عربيتك مش عربيتي قالتلي خلاص عادي قولتلها بصي عدي عليا الجمعة الساعة 5 الفجر عاوزين نوصل ع طول قالتلي حاضر عدي الجمعة وضبطت شنطتي ريحت من الساعة 9 نمت بدري وصحيت الساعة 4 اخدت دش ولبست طقم شيك و كلمت صاحبي فالفندق وقلتله انا واختي جايين النهاردة ما هي فعلا اختي ، وقفلت واتصلت بيها بتقولي انا جاهزة من اربعة ومستنياك تقولي انزلي قولتلها طيب يلا تعالي ونزلت استنيتها و جتلي وحطيت الشنطة فعربيتها و بداناااا الرحلة استغرقنا فالطريق 6 ساعات سايق براحتي جدا و اسراء نايمة فحضني باينها منامتش من امبارح ووصلت وخلصت الورق كامل وودخلنا الاوضة و اول حاجة عملتها اول ما قفلت الباب ..................... ولنا عودة ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ الجزء السابع قفشت فوسطها جااااامد واخدتها فحضني وحطت ايدها ع ايدي مالك يا محمد اهدي في ايه بصوت مبحوح منها مليان شبق قولتلها مفيش احلى منك لاقيتها بتقول يااااااااااااه تصدق انا جوزي عمره كا قاللي اي كلمة من دي ولفت لاقيتني زانقها ع السرير وبتقولي استني بس قولتلها ايه عاوزة اتكلم معاك شوية واستني نتغدى عشان جعانة قولتلها وانا جعان عليكي انا كمان ضحكت بمياصة و فضلت ازغزغ فيها بطريقة رومانسية لاقيتها بتقولي هدخل اخد دش و اظبط نفسي ونروح ناكل و لما نرجع بقي اللي نفسك فيه كله هنعمله بس في كلام كتير عاوزة اقولهولك قولتلها خدي راحتك يا عسل شغلت التلفزيون و غيرت هدومي وعلقت الهدوم عدى نص ساعة و لسة مطلعتش انا اتخضيت عليها خبطت قالتلي انا طالعة خمس دقايق بس اطلع فالبلكونة واقفل ع نفسك عشان نسيت اجيب غيارات من الشنطة وقولتلها حاضر فتحت الثلاجة لاقيت عصاير وحاجة ساقعة اخدت واحد عصير كوكتيل و دخلت البلكونة و لاقيتها خرجت لابسة البشكير و فوطة ع راسها جاي ادخل لاقيتها قفلت البلكونة من جوة وضحكت وطلعتلي لسانها بمياصة وقفلت الستارة و عديت عشر دقايق و فتحت البلكونة ودخلت لاقيتها لابسة فستان لحد الركبة واسع من تحت و ضيق من فوق ع الاخر مبين كل تفاصيلها ، اهم حاجة جاي ابوسها لاقيتها بتقوللي استني بس وانا بقيت ع نااااار ومش قادر سكت و عملت عاااادي خالص. ونزلنا فضلت تحكيلي ع المعاناة مع جوزها اللي طبعا طلع زي النسوان ينيك ويمشي لا وايه مبيكملش دقيقة انا اتصدمت طبعا من الكلمة ورديت بعد كلامها انتي مستحملة دة كله ليه قالتلي عشان العيال غيرت الموضوع بنكته سافلة خليتها تضحك و اكلنا وخلصنا مسكت نفسي قولت اتصرف برومانسية احنا لسة الساعة 2 اخدتها ولفينا شوية فالفندق وروحنا ع البحر وهي عمالة تتكلم بفرحة ووقفت فجأة و قالتلي عاوزة اشرب بيرة قولتلها اشطة جيبنا كوبايتين بيرة مخلوطين بكولا و فضلنا ماشين ع البحر لحد ما شوفت الجناح بتاعنا قولتلها انتي نفسك فايه دلوقتي قالتلي اكون فحضنك وبس طول عمري وسكت بابتسامة وقالتلي انا عاوزة انام روحت شاددها من ايديها جامد و واخدتها فحضني وبوستها بوسة جامدة جدا و اخدتها ع الاوضة وفضلنا نهزر قالتلي استني انا عاوزة حاجة قولتلها ايه قالتلي نفسي ارقصلك قولتلها تسلميلي اديتني بوسة ع خدي و واخدت بعضها وراحت اخدت شنطتها ودهلت الناحية التانية وقفلت ع نفسها خرجت بعد ربع ساعة لابسة قميص نوم زي قميص شمس ففيلم ولاد البلد وبقيت داخلة علية و القميص شافف كل حاجة اصلا وكمان دي احلي من شمس بكتير شعرها و كمان طيزها اللي دوخت العالم كله. شغلت اغنية اصله ما بيعرفش لسعد الصغير من تليفونها و ضحكت ضحكة جامدة ولاقيتها بدات ترقص ولا اجدعها رقاصة وفضلت ترقص لحد ما جت اخر الاغنية ولسة هتتعاد مشكتها شيلتها بكل قوتي و مسكتها و قفشت شفايفها جامد و بوستها البوسة لاقيتها بدات تمسكنبي من رقبتي وايدها التانية ع شعري ومشنشفت ايديها علية و انا بصراحة روحت فدنيا تانية بقيت مش عارف افك القميص ازاي روحت قطعته من فوق وظهري صدرها ايه دة جميل قووووي حلماتها صغيرة ولا كأنها عندها ولد وبنت وفضلنا ومسكتها فضلت ابوس فكب حتة فجسنها وعمال الحس فيها لحد ما وصلت لسرتها ونيكتها بلساني وبعدها مسكتها وقطعت بقيت القميص وظهرلي كسها مفيهوش شعراية لا دة مراية كان جميل جدا لدرجة نستظيت اني المفروض اعمل.ايه بالظبط اكلته كله اول ما نزلت عليه من تحت بلساني سمعت الاه وصلت لكل الفندق و هي وفضلت امص والحس فيها لحد ما حسيت انها.جابتهم و فجأة فرشتلها بزبري شوية وحسيت بشهقتها جرجرت الدم من نفوخي ونزل كله فزبري ودخلته واحدة واحدة حسيت ان روحها بتطله بتقولي لا يا ياسر وحياتي مينفعش و فجاة دخلته كله ومن غير مقدمات سمعت كلمة منها هيجتني اوي انتي جوزني نيكني كمااان ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف اااااااااااااااه كمااااان. و انا مش عاتقها عمال احاول اكون حنين معاها بس حنين ايه دة انا عمال انيك بكل قزتي عمال اسمع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه بتاعتها دي اتجنن اكتر و ازود فسرعتي لحد ما قربت انزل ومسالتهاش انزل برة ولا جوة نطرت مل لبني جواها وهي عمااااالة مش قاااادرة وتقول ارحمني اااااااااااح ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف سخن اوووووي انت ازاي كدة وماخدتها فحضني 'و بصراحة هي مسكتتش لاقيتها نازلة تمص فزبري و عمالة تمص وتلحس لاقيته فثانية وقف احسن من الاول كمان روحت قلبتخا فوضع الكلبة ونزلت انتيك و انيك فيها ومش راحمها عمالة تقولي براحة طيب براااااااااحة وبتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه خلااااص ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف برااااحة طيب اااااااح انا خلاص يا ياسر مش قااادرة روحت مسكتها وقلبتها باربع اوضاع مختلفة و هي عمالة تتجنن اكتر و انا خلاص هبدأ انزل تاني مرة مسكت نفسي وطلعته و دخلته تاني مرة واحدة لاقيتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ارجمنب مش قاااااااادرة خااص وطلعته تاني و دخلته كمان مرة لاقيتها صوتت تاني وبدات تدوخ عملتها تالت مرة وكملت بسرعة لحد ما نزلت وبعد كدة واخدتها فحضني كتير ووقلبتها ونيمتها وانا حاضنها من طيزها جااامد ، وهي اصلا نايمة ودايخة روحنا فالنوم صحيت الساعة 4 الفجر . تاني يوم لاقيتها.لسة نايمة قومت اخدت دش و غيرت نزلت اشرب حاجة من الميني بار و شربت واحدة قهوة مصري عشان مصدع وخلصتها وطلعت مسكت التلفزيون فتحته و بوستها من طيزها و سيبتها تكمل نوم لحد ما صحيت ع الساعة 7 و واديتها بوسة ع جبينها و اخدتني فحضنها قولتلها صباحية مباركة يا عروسة ضحكت و قولتها قومي خدي دش عشان عاوزين نفطر قالتلي دقيقتين دخلت اخدت دش و طلعت فعشر دقايق كنت لبست هدوم عشان انزل البحر او حمام سباحة لاقيتها خارجة لابسة بادي نص كم اسود مكتوب عليه love بالاحمر و بنطلون ليكرا اسود جننتني بلبسها نزلنا روحنا فطرنا و وقاعدين بنفكر ونضحك ونتكلم فمليون موضوع كاننا اتجوزنا جديد و قومنا احنا الاتنين بعد ما فطرنا قولنا نروح الجيم فالفندق وفضلنا نلعب جري سوا و هي طيزها بتطلع وتنزل روحت نزلت من ع المشاية واخدتها قولتلها احنا لو قعدنا دقيقتين كمان هنعملفضيحة هنا ضحكة ضحكة مايصة بصوت عالي كل الناس بصيتلنا وروحنا مشينا و فضلنا نتمشى ع البحر شوية وقولتلها يلا ننزل البحر قالتلي لا مش لابسة لبس البحر روحت قولتلها عاوزة تنزلي ولا لأ ، قالت طبعا قولتلها جايبة مايوه معاكي ولا لأ ، ضحكت قولتلها خلاص يلا بينا نطلع الاوضة دلوقتي قالتلي انت لحقت مش قادرة لسة انا حاسة اني مفشوخة مش قادرة امشي كويس . قولتلها اهمدي يا مرة هنطلع اخد مفاتيح العربية و انزل اشتريلك مايوه قالتلي بس مايوه محترم قولتلها طبعا طلعنا الاوضة انا منظر طيزها كان مهيجني واستغليتها فرصة بقي ولزقت فيها من ورا ايه يا ابني مالك قولتلها عاوزك ترضعيلي زبري قالتلي بس قطعت كلامها بسرعة قولتلها يلا و لا ادخله فطيزك لا يا ياسر ارحمني بقي قولتلها خلاص ارضعيه فضلت ترضع و ترضع لحد ما ساحت بتقولي ياسر انا مش قادرة ، شيلتها فضلت احك زوبري فيها لحد ما دخلته و فضلت انيك وهي تصوت وتقول كمااااان كمان ياسريا جوزي يا حبيبي يا روحي ااااااااه ريحني ريحني مفيش غيرك بالنسبالي يا حبيبي ريحني نيكني كمان وكمان ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف اااااااااااااااه و صويت مالوش اخر و انا مش راحم اكتر من تلت ساعة جوة كسها مخليها عجينة بقلبها كل شوية لحد ما جي انزل طلعت زبري من كسها وحطيته ع طيزها ناحية الخرم بتاعها و نطرت ع خرم طيزها لاقيتها صوتت ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف سخن على اوي حرام ليه كدة و سيبتها وغطيتها قولتلها ريحي شوية عقبال ما انزل اجيب المايوة وارجعلك قالتلي خد وقت و نامت وانا باخد الدش و قفلت الاوضة وحطيت ممنوع الازعاج من برة و نزلت وانا مبسوووط جدا وركبت السيارة و خرجت من الفندق جيبت مايوه قطعة واحدة من غير ضهر خالص و رجعت وجاي دااااخل الاوضة ................................... ....... ولنا عودة ................................................................... الجزء الثامن الاقي صوت اسراء وبتضحك و صوت راجل معاها من ورا الباب انا مش مخنوق بس عاوز اعلم عليها دخلت بشويش بشويش ولاقيتها بتتكلم التليفون وفاتحة الاسبيكر مسكت التليفون بتاعها من ضهرها لاقيته جوزها سكتت و اديتلها التليفون وسيبت المايوه و نزلت البحر عقبال ما هي تخلص براحتها فضلت ترن ع تليقون لاقيته مقفول ما انا قافله اصلا من قبل ما نوصل الخط التاني مع والدتي بس وهو المفتوح عشان العب عليه براحتي فضلت قاعد ع البحر و غفلت كمان ع البحر وروحت فالنوم تماما اصحي ع واحد بيصحيني من الأمن الساعة 8 بليل صحيت وفوقت وفضلت قاعد مكاني حوالي ساعة قومتبقي قولت اروح الاوضة ومنها اخدها ونروح نتعشي و انا فالطريق الاقي الامن بيقولي حضرتك كويس اقولهم في ايه قالولي لا حضرتك تيجي معانا انا اتخضيت قولتلهم في ايه بزعيق ونرفزة قولولي في ايه فهموني حاجة قالولي ما نعرف حاجة غير ان اختك مغم عليها وفالعيادة و قالت ان في حاجة حصلتلك وانك مش باين من بعد الظهر اليوم جريت بسرعة ع العيادة وروحت العيادة لاقيت اختي فايقة بس عنيها منفخة و باينها كانت بتعيط جامد ولاقيت عنيها ضحكت بعد ما كانت ضايعة ولاقيتها بتنده اسمي وتقول اخويا جه واتجنتت واخدتها من العيادة بسندها وديتها الاوضة اتصلت بالفون وجيبت اكل لينا و بكلمها ليه دة كله قالتلي خوفت تسيبني قولتها انتي جيتي مع راجل مش هيسيبك لوحدك ويمشي. قالت **** يخليك ليا قولتلها ايه اللي خلاكي تفتحي التليفون قالتلي انا مقفلتزش زانت عارف اني مكنتش قادرة ونايمة لاقيته اتصل اعمل ايه لازم ارد عليه وابان طبيعية بس انت قطعت كلامها قولتلها انا قولت انزل تخلصي براحتك و بعد كدة هرجع بس غفلت ع الشط قالتلي بجد يا ندل طيب كنت قافل تليفونك انا خوزززفت اوي عليك قزلتلها انا قافله من ساعة ما ركبنا العربية وجايين هنا قالتلي اومال شغال ازاي عليه طول الوقت قولتلها اكيد في شريحة بس دي للنت محدش معاه الرقم خالص قالتلي طيب ليه قولتلها عشان انا اصلا مش حافظه وشها بدا يفك وتضحك قولتلها كان عاوز ايه الخول دة قالتلي كان عاوز يكلم عياله قولتله انا مع اخواتي فالبيت راح فضل يتكلم ع عيلته وكنت بضحك ع كلامه كانه يضحك بس مكنتش طايقاه قولتلها طيب هقزلك موضوع ولاقيت الباب خبط خدمة الغرف فتحت واد جايب الاكل اللي طلبته طبقين جمبري و طبق رز و طبق لحوم باردة و طبق خضار و ازازة بيرة جيبتها ومشي الراجل واديته 20جنيه و قولتله المرة الجاية ظبط احسن من كدة هظبطك زيادة قاللي تمام يا برنس قفلت الباب و قولتلها بصي الاكل دة عشان تعوضي قالتلي ماليش نفس قولتلها كدة هاكلك بايدي يعني عمتا بدأت اشربها الشوربة و هي تشرب و بعد كدة قولتلها عاوز اكل بقي قالتلي استني فتحت اطباق الجمبري طبق صينيه فضلت تفصصهولي والتاني محمر اكلت معظمه تقريبا ما اكليتش غير 3 وحدات بالعدد و اطلنا انا وهي لحمة باردة وشبعنا ع الاخر . ونمنا انا وهي من غير ما نعمل حاجة انا برضه خايف عليها صحيت بدري روحت الصيدلية من بدري وجيبت مريم يزحلق عشان كنت ناوي بقي انيك طيزها انا مبحبش كدة بس اللي يشوفها يا جماغة يعذورني دي احلي من ايطيز شوفتها فحياتي تكويرتها دي تجنن عمتا روحت بالكريم لاقيتها صحيت و لبست المايوه كمان و قالتلي دة اللي اتفقنا عليه قولتلها اومال غاوزاه اسلامي ضحكت قالتلي لا بس مش للدرجة دي يعني و ضحكت بطريقة جنسية لاقيتها بتبص عليا ومبحلقة جامد قولتلها في ايه قالتلي انت بتاعك واقف ع طول يا ابني ارحم نفسك شوية قولتلها من اللي اكلناه امبارح وضحكنا روحت قولتلها بقولك ايه هو احنا هنفضل كدة كتير قالتلي ايه عاوز ايه قولتلها يا تخسسي طيزك دي يا هنيكها قالتلي لا اخسسها قولتلها وانا هنيكها بقي قالتلي لالالا مينفعش مش هعرف ولا ينفع اصلا قولتلها بقولك ايه بصت بسنة خضة متقلقيش لو حسيتي بتعب مش هتحصل.، انا جايب كريم ب250جنيه متخصص للموضوع دة وانتي بتقولي.لا ضحكت باعلي صوت ومسخرة عمتا عدى اليوم كله من غير اي حاجة نزلنا البحر و اتغدينا فالمطعم الخاص زروحنا سفاري ليلي و رجعت هلكان ومبسوط جداااااااا روحت كنت هدخل الحمام قالتلي لا استنى انا الاول قولتلها طيب دخلت الحمام واخدت دش وطلعت و طلعت عادي جدا لابسة الروب دخلت الحمام اخدت دش لبست بوكسر بس و طلعت بتاعي كان نايم طلعت لاقيت قميص نوم موووف ع جسمها الابيض مش مداري حاجي لابسة برا موف فاتلة و الاندر برضه فاتلة يعني مفيش حاجة متدارية اصلا بتاعي وصل لذروته من المنظر لوحده ولاقبتني جريت عليها جريت ع الناحية التانية . وضحكت روحت قعدت ع السرير وقولتلها اعمليلي strip show قالتلي تؤ قومت هليها بتجري روحت جريت زراها لحد ما مسكتها قولتلها عارفة هيحصل فبكي ابه قالتلي تؤ بضحكة مايصة ع الاخر و روحت شتيلها و رميتها بعزم قوتي علي السرير ومسكتها فضلت ارضع شفايفها و لسانها وهي خلاص فعالم تاني و مسكت زوبري من البوكسر وقالتلي وطلعته وبتحكه بايديها و وروحت مسكت لعبت فشعرها و نزلتها تمصه فضلت تمص المرة جي كانها ممصيتش قبل كدة خليت اعصابي كلها تسيب ونمت ع السرير من مصها ورضعت منه كتير وصوتها وهي بتمصه كانها مش هنسيبه طول عمرها الي ان لاقيتها سابيته ومسكتني بتقولي متسبنيش قولتلها عينيا زقيتها ع السرير و وقلعتها القميص بس قطعت الاندر الفتله هو و البرا الفتلة بعنف من عليها علموا ع بزازها الجامدة وكسها وفجاة وبدون مقدمات فرشت كسها بزبري و فضلت انيك فيها وهي تتأوووووهو تصوووت وكانها محرومة ومحسيتش باي حاجة الا معايا وكاني اول مرة بنيكها فضلت ع كدة اكتر من ربع ساعة وببجل فالاوضاع لحد ما لاقيتني هنزل قولت اخليني اعمل اللي نفسي فيه جيبت الكريم و بدات ادهن بيه زوبري و دهنتلها طيزها كمان كويس وفالخرم و فضلت ادخل صباعي الصغير واحدة واحدة و بعدها الصباع الكبير و بعدها صباعين دة كله بصويت مخلي الاوضة كانها حفلة نيك و انا خلاص هعملها يعني هعكلها وتبوس فرجلي مش دلوقتي ارحمني لحد ما حطيت كريم تاني وحاولت 3 صوابع كانت هتموت مني وروحها بتتسحب وعمالة تزوق فايدي بايديها بس انا دماغي صرمة هعملها يعني هعملها و لحد ما لاقيت 3 صوابع بقيت تتأوه براحة حطيت كريم تاني ع زوبري و حطيت كريم تاني غ خرمها وجيبت من ميتها اللي بقيت مغرقة الدنيا اكتر من الاول و بدات احك زبري بطيزها واحاول ادخل الراس برضه مش قابل ادخله و ضغطت سنة . لاقيتها صوت صويتة جننتني روحت دخلت الراس طاملة و فضلت احاول براحة لحد ما حسيت انها جابت اخرها طلعته ولاقيتها هتنام دخلته فكسها وصوتت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ارحمني اووووووووووووووف وبسرعة عشان اصلا كنت ع اخري وهننزل وادخله واخرجه باقصي سرعة وجيبتهم كلهم في كسها وو لاقيتها قفلت عنيها وناااامت و سيبتها ودخلت انضف نفسي و استحميت و لبست البوكسر و اخدها فحني ونمت جنبها صحينا بعد الساعة 12 الظهر اخر يوم لينا روحنا عالغدا انغدينا و ظبطنا ونزلنا البحر وانا طول الوقت بضحك من منظرها بصراحة ماشية كان عندها تسلخات ومش قادر امسك نفسي من الضحك طبعا عشان تعرف تكش براحتها لبست جينز ضيق وانا اضحك عدينا اليوم ومعملناش حاجة خالص غير الضحك والهزار ونمنا فحضن بعض لاقيتها صحيت تاني يوم يدري وضبت الشنط و سابت لنفسها وليا غيار وطق عرفت انها نفسها فنيطة سريعة قبل كا نكشي وحققتهالها يس فالبحر اه فالبحر مسكتها ولبستها المايوه دخلنا فحته غويطة شوية و دخلتها القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي وهي وشها اية ورجليها حوليا وارفعها وانزلها براحة براحة لحد ما قعدنا ساعتين فالمية ما المية جامدة اوووي و طلعنا روحنا غ الاوضة اخدنا دوش ولبسنا وروحت حاسبت و و خرجنامن الفندق وطول الطريق هزار وصحك وصلتني وروحت هي وطلعت اطمتت عليها انها وصلت وجيت وكانت الساعة 10 بليل و طبعا حطيت هدومي تتغسل كلها فالغسالة و نمت. صحيت الصبح فتحت الموبايل بقي و استلقي وعدي من مها وايمان و رنا وفتحت لاقيتناس كتير متصلة متنسوش اني اصلا كنت مشهور فشغلي فالتصوير بس المشكلة رسالة جت من رنا قريتها و استعجبت جامد بتقولي انا اتطلقت انا قريتها واتجننت انا لسة الخميس وممكن افضل االنهاردة ايم عشان مش قادر بس اتصلت عليها اول حد واتطمنت قولتلها حصل ايه قالتلي انت اللي حصلت انا اتخضيت اكتر وبرد وبقولها انتي اكيد اتجننتي احنا منجزش لبعض احنا اخوات فالرضاعة عارفة بس مش قادرة اخليه يلمسني لمسته بتشوكني يا ياسر قولتلخا كيب اهدي اخدتي صورك قالتلي اه وانت مكنتش هناك قولتلها معلش كان عندنا فرح فالبلد و سكتت و قالتلي غلوزة اشوفك قولتلها اوك تحبي نتقابل فين قالتلي تعالالي البيت قولتلها نعم قالتلي اومال قولتلها كنت بفكر فمكان عام قالتلي انا مش عاوزة غير حضنك سكت واتنهدت قولتلها لا تعاليلي شقتي انا قالتلي حاضر قالتلي ساعة واكون عندك ومرت الساعة واتصلت جيبت بيتزا بابا جونز حجم عائلي و قفلت و راحت جت لاقيتني قاعد مستنيها ناكل سوا لا مش جعلنه قولتلها هناكل سوا اكلنا كل واحد قطعتين وبعد كدة حطيتها فالتلاجة و قعدنا واخدتني فحضنها وشبه نامت وفضلت ع الوضع دة انا بلعبلها فشعرها وهي نامت بجد عدى ساعة وفاقت بتقولي متبعدنيش عنك هعيشلك خدامة وبس انا الامان اللي بحسه وانا فحضنك عمري ما حسيته فعمري كله حتي ابويا مقدرش يحسسني باللي انت حسستهوني وانا مستعرب بصراحةىاحنا بقالنا سنين نعرف بعض هو الناس كلها بدات تتغير من ساعة ما دخلت الشغل دة . كمان بدات احس اني بعيش من اول وجديد انا مش جميل ولا بارع الجمال يميزني حاجات بسيطة . ولكني اكتشفت انها مؤثرة لدرجة جعلت انثى مثلها لها من العالم كل ما تشتهيه خاتم من كلامنا فمرة واحدة و كمان هي نيكة واحدة اهم حاجة بوستها من جبينها قولتلها جوزك بيعمل ايه قالتلي بس متقولش جوزي ، روحت رديت بصوت عنيف ولتلها نا سالتك سؤال ردت بصوت مبحوح وكسور عمال يتحايل عليا و ع بابا يرجعني وقلتله لا رديت قولتلها ارجعي ارجعيله وانا هفضل جنبك قالتلي بجد. وابتسمت علامة السرور والبهجة وقالتلي خلاص يبقي ليا طلب قولتلها اؤمريني علوزة منك طلب كبييير وجرس الشقة رن ايه دة محدش بيرن خالص امي الوحيدة اللي بتيجي من غير ميعاد ولو جت بتقولي قبلها بيوم انما حد يجرس ايه دة دة في صوت هبد ع الباب دخلت طلعت السلاح من الاوضة و طلعت ناحية الباب و دة كله ورنا متشعلقة فيا والاقي مين ..................... ولنا عودة ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ الجزء التاسع وجرس الشقة رن ايه دة محدش بيرن خالص امي الوحيدة اللي بتيجي من غير ميعاد ولو جت بتقولي قبلها بيوم انما حد يجرس ايه دة دة في صوت هبد ع الباب دخلت طلعت السلاح من الاوضة و طلعت ناحية الباب و دة كله ورنا متشعلقة فيا والاقي مين ..................... دي اخرشخص اتوقعته ازاي دة انا قولت امي و اكيد هي لكن ازاي هي تيجي النهاردة وليه تيجي من الاساس انا اتجننتع الاخر ومش مصدق نفسي عاوز اطمن رنا وانا نفسي خوفت دة انا اترعبت ايه اللي جابك يا اسراااء النهاردة دة انا سايبك بليل و طمان دي رنا هنا هيحصل ايه كش عارف انا اتخضيت زاخدت رنا فحضني ودخلتها الاوضة الخاصة بتاعة امي محدش بيدخلها حالص ولما بيلاقوا النزر اصلا مولع بيمشزا من نفسهم طبعا الرعب مش مالي رنا دة ماايني انا ع سمعة رنا طيب طلعت و زي ما انا فتحت الباب و اول ما دخلت ازيك يا حبيبي والباب مفتوح و تبزسني من شفايفي بوسة خطف انا دة كله مش متخيل اصلا ان هي هنا فمسكتها قولتلها ايه الجنان دة قالتلس مفاجأة شيل مني شيلت منها صينية سخنة باينها جايية غدا وجاية وانا لسة واكل اهم حاجة دخلت الاكل الفرن دخلت و راجعلها لاقيتها كانت لابسة قميص نوم نبيتي من جوبا احسن ماركة فمصرو البرا بتاعة احمر مخروم من الحلمة و الكلوت مخروم من الخرمين منظرها هبلني جننيو خلاني خلاص بقي بس ازاي رنا جوة انا قولت هقولها واللي يحصل يحصل قولتلها انتي جاية مش فوقتك الا اذا مشيتي اللي فدماغي قالتلي اؤمر قولتلها في موزة جوة برقتلي جامد. ياااااااسر من دي الشرموطة و انا ادبحها روحت كتفت ايديها الاتنين بايد واحدة قولتلها طلمة زايدة و هنيكك من طيزك اخلي العلم كله هيتاكد انك اتناكتي منها لمدة سنة قدام ردت بصوت ممحون وانا جايلك ليه النهاردة قولتلها بس النهاردة مش هتبقي لوحدك معايا قالتلي اعرفها قزلت مش عارف. هي كانت جارتنا فالبيت زمان مش جارتكن انتوا قالتلي اسمها قولتلها رنا قالتلي انا قالت وهي مخنوقة اشوفها الاول ندهت ع رنا لاقيت جسمها متلج اخدتها فحضني ادفيها ولاقيت اسراء بتقلعها وانا واخدها فحضني قالتلها انتي عارفاني قالتلها طبعا طيب اناةبقي هشوف اهويا هيعرف يمتعنا ولا هيطلع زي خيبيتها اديت اسراء بالقلم علم ع وشها وهي مخضوضة وشيلتها بايدي بطريقة كسر وبايد واحدة و ماسك رنا بغل وقولتلهم مش انا زي خيبيتها تعالوا بقي ورميت الاتنين ع السرير وخليتهم مش هارفين غير يعيطوا و دهنت الكريم ع طبازهم وقولت لاسراء بعبصيها لحد ووسعيلها خرمها لحد ما اخلص منك ووسعت خرم اسراء سنة ودخلت الراس مرة واحدة وبضغطة جاامدة و تقيلة صوتوا الاتنين انا بنيك اسراء بقوتي كلها واسراء بتنيك فرنا بقوتها وفضلت ادخل براحة لحد ما دخل كله روحت رازع فاسراء.اكتر من ربع ساعة نيك باقصي قزة وسامع صويت منها ممزوج بالنزيح والعياط و عاملة تحاول تبعد بس عومين ومسمعتس كلمة اه خالص كل اللي سامعه عياط حقيقي من الوجع الممزوج بمتعتها وطلعته طله فجاة زدخلته فكسها مرة واحدة خليتها متصوتش خليتها تقزل ارجمني وتسيب كل حاجة فايدها و تبوس رجلي باست رجلي بجد مرتين لا بقوا تلاتة وانا مش راجمها انت سيد الرجالة سيبني مش قادرة هموت منك وانا.بشوف الدم اللي نازل من طيزها و وبينزل ع كسها كانها لسة مفتوحة الدم اللي نزل كتير روحت قالبها من وضع الكلبة وخبتها تيجيب منديل وتمسح زوبري من الدم و انا. دة كله مش حاسس باي متعة هي اتحديتني وباسلوب وجعني وبعد ما مسحته وقلتلها ارضعي يا متناكة و انا شاددها من شعرها بعنف عشان اعرفها قيمة الراجل.ازاي رضعت حوالي دقيقتين وخاسس انها بتدوخ خلاص ودة كله رنا ماسكة كسها بتلعب فيهم وبزازها بتقطع فيهم لحد ما حسيت ان فعلا اسراء مبقيتش قادرة روحت رميتها لاخر السرير ودماغها اتخبطت فالحيطة واغم عليها نزلت ه اسراء وضربتها اكتر من 10اقلام بس ع طيزهاللمرة دي هستمتع شوية فضلت دلخل زبري سنةبسيطة بضغطة خفبفة ع طيزها وادخله كله فكسها مرة و مرة لحد ما دخلت راس زبري كله فطيزها وفضلت انيكهاوبحنيه وعمالواتمزج واسمع الرحنة منها واصوات الشجن و الغنج طالعة منها القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي و استمتع منها باطبر قدر من الحنية من ناحيتي وناحيتها لحد ما بدأت اسرع واحس بتازهاتها زمية كوسها اللي مالية رجلي وروحت دخلته باقصي سرعة عاوز اسمع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه منها عاوز اولعها زيادة سمعت كل عبارات الشجن لحد ما زهقت من نيك الطيز وخليتهاوتمسح زبري كويس ورضعته ودخلته فكسها و فضلت انيك فيها وانيك لحدحسيت اني هنزل شيلته مرة واحدة ودخلته فطيزها بقوة سمعت منها كلمة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه يا رجلي اووووووووووووووف خلاص مش قادرة يا ياسر نزل خلاص هموت انا كمان منك ببص ع اسراء اتقلبت وبقيت نايمة فسابع نومة لحد ما نزلت فطيز رنا ولاقيتها عاوزة تفلت من تحتي ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح سخن اوي اوي اوي يا ياسر وفضلت ماسك فيها دقيقة احد ما نزلت وهي جسمها بقي سطيحة واحدة ع السرير ومش عارف اتكلم. انا لسة بتاعي منمش دة واقف زي الحديدة واول مرة انزل اعمل فيهم ابه دخلتةاشوف الاكل اللي.كانت جايباه اوباااااا مكرونة بالجبنة الموتزريلا ومحشية جواها تقريبا 2كيلو جمبري جامبو دي مظبطاني بقي دة اكل هيكفيني اسبوع قدام و دخلت ابص ع منظرهم بتاعي وقف تاني مهمدش اصلا.وهيجان بقيت يعني كل اللي فات كوم اللي جاي كوم مسكت اسرا بفوقها بقولها قومي بتقولي ايه تاني انا اسفة قولتلها هو انا لسة نيكت كسك اتخضيت قالت انا مش قادرة قولتلها مش قادرة من ورا انا هاخد اللي قدام و مسكتها فضلت اافرشلها بايدي و افرشلها بزبري لحد ما استحابت واكتر من الاول و مسكتها فضلت انيك فيها وهي محضناني من رقبتي وشيلتها ع زوبري وسانجها ع حيطة ودراعاتي ماسكاها من تحت وعمال انيك و كمان بنيك مش عاتقها خالص وهي تصوت بسهوتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف اااااااااااااااه ايوه يا ياسر انا مراتك انت ولاقيت رنا صحيتنيمت اسراء ع رنا و نزلوا فبعض بوس ولحس لحد ما عديت اكتر من نص ساعة نيك فاسراء ورنا مع بعض و الاتنين هاريين جسم بعض وساعتها بس من كتر هياجي هبدا انزل دخلت زوبري فكس اسراء ونزلت فكسها ونامت ع رنا الهلكانة وناموا الاتنين و ضربت الاتنين ع طيازهم بيبصولي قولتلهم مش هتدخلوا تاكلوا او تاخدوا دوش قالوا ننام شوية قومتهم بالعافية ياخدوا دوش ومتشين طان التسلخات عمياهم بس من طيوهم وكسهم و اسراء تانية رجليها وانا موت ع نفسي من الضحك . و اخدنا دوش الاتنين قعدوا فالبانيو ماية دافية يطهروا نفسهم وانا دخلت شيلت الملاية ورميتها ع الارض و وقلت لاسراء انتي عارفة الغسالة شيلي منها الهدوم وحطي الملاية اللي ع الارض فالغسالة واغسليها قالتلي حاضر و دخلت انامرانا بقي صحيت لاقيت الساعة 10 بليل بدور علبهم مش موجودين ااقيت كل حاجة متظبطة و الغسيل منشور و الدنيا تمام و كمان الملاية منشورة كدة هما مشيوا اتصلت برنا مرديتش وخطها التاني مقفول قولت يبقيونايمة بتصل باسراء رديت عليا فاخر رنة تقريبا قولتلها في ايه قالتلي ايوة بصوت مش باين عرفت انها.نايمة قولتلها فايقة تحكيلي.مشيتوا ليه قالتلي عشان بعد ما نتطهر بنقدري نمشي عادي.لمدة ساعة فخلصنا ع طول كل حاجة ونزلنا عشان محدش يشك فمشيتنا كمان قولتلها كيب سلام هكمل نوم بقي ونمت وغفلت خاااالص وصحيت الساغة 6 الصبح قومت جسمي مكسر طبعا و مش قادر ومصدع فتحت الميكرويف سخنت قطعتين بيتزا وخارطة مطرونة و غملتلي قهوة دوبل مع سكر عسل و خلصت اكل و شرب القهوة و اشتريت ازازة مية اول ما نزلت و ركبت سيارتي و روحت ع الشغل راجعت الشغل كله و خلصت المتاخر كامل وفضل شغل جديد خلصته و بصراحة قولت اتصل بامي وحشتني اووي اتصلت الو يا حبيبيتي امي :ايوة يا حبيبي ابني عامل ايه واحشني اوي انا : هاجي.ابات النهاردة معاكم قالتلي انت تنور بيتك يا قلبي بس احنا فالبلد مع العيلة كلها دلوقتي وهنرجع بعد.العشاء قولتلها خلاص انا الموظفين يجوا.واجيلكم قالت تمام استنيت ساعة جم الموظفين كلهم و اخدت السيارة ومشيت وروحت البلد لاقيت تجمع العيلة كالاتي عماااتي واجوازهم و بناتهم كلهم و عمامي بنفس الموقف و خلاتي ببناتهم واوللدهم و اخوالي وانا اتجننت دة (مها ، ايمان ، اسراء) مع بعض وقاعدين بيهرجوا احيه اخلع انا بقي بس في واحدة عجبتني فاللي قاعدين كلهم اسمها ميرفت انثى بيضاء متزوجة من شخص لا اعرفه ولكنهم فلاحين بطريقة لبسها.و اسلوبها فالجلوس و جلست فلاقيت الاريع بنات بيهزروا سوا و البنت الجديدة لسة مش عارفها ولما سلمت ع الكل مسلمتش ع الاربعة اصلا ليه مش عارف ومفهمتش نفسي فالموقف وكل الناس استغربت ممكن عشان ايه ملاقيتش سبب مقنع قعدتا واللي يعرف الارياف يعرف اكواز الدرة اللي بتتولع و الهزار بتاع القعدة كلنا قاعدين فابويا بيقول لامي ايه رايك قدامك 6 بنات قمرات ( مها ، ايمان ، ميرفت، تهاني ، سلمي ،كاميليا) متختاري واحدة فيهم لمحمد لاقيتهم كلهم بيبصولي انا ووالدتي زانا ببص.من تحت لتحت وبضحك وامي بتقزل هما لو عاوزين يتقدمولي وانا اشوف كل.واحدة بتحب ابني قد ايه والجديرة هتاخده كل اللي قاعدين استغربوا و اتجننوا و ردت خالتي انتي اتجننتي هو.في.بنت تتقدم لراجل ردت امي انا ابني سيد.الرجالة مش راجل قالت اسراء اخويا وبلا فخر سيد.الرجالة و انا ضحكت بتعلي صوت وقزلتلها روحي اتقجمي.قالت لو ينفع مكنتش رحمتك ردت امي اسكتي يا عجوزة وضحكنا وقاموا طلهم الا انا وامي والبنات كلها فضلنا نقول نكت ونهزر ونلعب كوتشينة لحد ما امي خدت بالها من نزرات اربعة منهم بيبصولي بطريقة انهم فعلا كان نفسهك يقوموا امي.فهمت انهم عاوزيني راحت القصه مكتوبه حصريا لمنتديات نـسوانــجي قالتلهم مين فيكم بيحب محمد كلهم بصوا لبعض وقالوا مين فينا يقدر ميحبوش و سكتت وقالتلهم انا سالت سؤال هعيج صياغته بس مين عاوزة تتجوز ابني كلهم بلموا ووشهم احمر روحت قولتلهم هو انتوا كلكم راسمين عليا زلا ايه زروحت اخدت امي فحضني وقولتلها انتي كفاية ضحكت جامد وسكتنا وراحت ميرفت قالت خستأذن بصيتلها برفعة حاجب البت لاقيتها قعجت كانها بتتلكك عاوو اقولها احا يا ممحونة امي قامت و روحت قاعد بنلعب الصراحة زبنهزر والسؤال حه عليا ومن ميرفت وسألت سؤال خبيث بمعني الكلمة (مين البنت اللي فالقعدين ممكن تحبها ) انا ضحكت بسخرية طبعا اي اجابة غير اجابة واحدة هتخسرني البنات كلها ردبت ب (.............. ولنا عودة ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ الجزء العاشر تتخيلوا واححد فموقفي هيرد يقول ايه وطبعا كل البنات متشنجة و متشعلقين ع اجابتي و اختي قاعد ومنظرعا يخوف دة انا خوفت من مظرهم كلهم و هما بيبصولي وقلت ( هو فين البنات دول اساسا انتوا كلكم ذكور)انا لاقيت تصقيفة بنت كلب من اختي كأني فوزت وتصقيفة سباعية جامدة ولاقيت سهر بتقول تصدق طلعت دكر مش سهل و رقعت بضحكة مايصة ولاقيت ايمان و مها باصينلي بغل مش طبيعي وضحكنا شوية وهما.مبيضحكوش خالص وقمت اخد العربية واخد معايا سهر اوصلها و اتصل بامي و اعرف هتعمل ايه واخويا هيجي معايا ولا لأ ، لاقيت محدش جاي خالص وكلهم بايتين ولاقيت مين اللي سهر بتنادي.عليه يجي معاها تبات ميرفت اوباااااا روحت وبعد عشر دقايق كلام وافقت ميرفت واخدتها لبيتها تجيب هدوم و سهر قالتلي معلش يا ياسر هنتعبك شوية قولتلها ولا يهمك ربع ساعة ونزلت ميرفت دي اختلفت اكتر من الاول بكتير ايه دة بقي انتي ناوية ع ايه يا سهر مش عارف ودماغي راجت و جت بس انا كنت اصيع اتصلت ع نفسي من تليفوني التاني و احنا فالسكة ايوة حاضر ايه المشكلة طيب خلاص هوصل الناس اجيلك تمام ولاقيت سهر بتقولي في ايه قولتلها عادي مشاكل شغل ،تتكلم ميرفت طيب نيجي معاك ، لا يا ميرفت مش هينفع و اروصلهم واجري كان في حاجة فعلا ، و مشيت رقم غريب بعد ساعة بيتصل وانا فالاوضة وهنام مرديتش رن تاني مرديتش برضه و عملته صاااامت ونمت خلاص وريحت جسمي وفسالع نومة و صحيت روحت الشغل و مشيت عادي جدا ودخلت عليا حورية من اجمل البنات اللي تشوفهم فحياتك كلها و بدأ الحوار التالي انا : اهلا شرفتينا اؤمري الحورية : اهلا بيك انا عاوزة مصور هنا اسمه ياسر انا : تحت امرك الحورية: انا اسمي مني و جايالك عاوزة اتصور صور موديلز انا: اختاري وقت تحجزي الصالة فيه وانا تحت امرك مني : ينفع دلوقتي انا: بتفكير دقيقتين قولتلها ينفع بس........... مني : ايه انا : شيفتب قدامه ساعة او بمعني اصح مبشتغلش تصوير بغد ساعة لو ينفع تفوتي بكرة ما انا لازم اتاكد من ميتها كويس ممكن تكون مزقوقة عليا من اي حد مني :طيب تصورني دلوقتي واعرف امكانيات التصوير بتاعتك انا : امكانياتي بسخرية بقولها و تكملة معنديش.امكانيات و مبصورش و مبعرفش اصور مني: ايه دة انت بتتكلم ازاي سلامو انا هشتكيك لصاحب المكان قولتلها تعالي اشتكيني لنفسي و مشيت عدينا اسبوع والدنيا ماشية مظبوطة و بكلم مها وايمان فالتليفون و بنهزر و ع الواتس و عايشين ومع اختي و رنا كلهم معايا ع التليفون ولاقيت مني جايالي و داخلة ومعاها كيس لو سمحت عاوزاك انا : نعم مني : بتطلع من الشنطة دي حوالي 20 صورة مختلفة من 10استوديوهات مختلفة و الصراحة زبالة انا : نعم يعني اعمل ايه منى : انا بوريك يعني انا لفيت فالاسبوع كله ع الناس دي و كلهم زي الزفت انا عاوزة اتصور دلوقتي انا : اتفضلي دخلنا صالت التصوير و فضلت اصور فيها وهي مشدودة ومخنوقة مني فضلت افكها واعتذرت غن الموقف الباارد اللي عملته و قولتلها معلش خنقتي طلعت عليكي روحت جيبتلها شيكولاتة تاكلها و مصاصة اصورها بيها وعملتلها ديلين حصان زي ******* و فكيت واتكلمنا كتير و خلصت تصوير وقولتلها بكرة تيجيبي دولابك و تيجي تتصوري ضحكت وقالت يعني ايه قولتلها يعني بكرة تيجيبي هدوم تتصوري بيها عشان هعملك البوم هيكلفك 3000جنيه بس قالت بس ميتعملش الا لما نراجع ع الصور كاملة قولتلها انا مش ال10 استوديوهات انا ياسر راحت قالتلي طيب يا سيدي و خرجت و انا طول اليوم مش مركز بفكر فيها ولقيتها اتصلت و بتقولي اجيلك الساعة كام قولتلها فاي وقت يعجبك قالتلي ماشي وفضلت تفتج فمليون موضوع مختلف و عادي و خلصت المكالمة و جاءت و جاءت حورية اه الحورية دي اجمل من كل مرة و جايبة شنطة هدوم فعلا صغيرة و دخلت ازيك عامل ايه، تمام الحمد**** ادخلي اتفضلي ودخلتها الصالة رقم 4 عشان اكون براحتي تماما ، وفضلت اصور فالحورية ديو فضلنا نتكلم قولتلها انتي انسة ولا مدام قالتلي هيفرق معاك قولتلها مش حكاية هيفرق معايا بس نفسي اعرف سكتت وقالتلي هجاوبك لما تخلص تصزير قعدت كل نص ساعة اطلع و تغير وادخل تكون لابسة طقم احلي من اللي قبله وانا اتجنن اكتر من الاول لحد ما فاخر طقم ،كان عبارة عن يادي ابيض مبين السنتيان الاسمر عليه شفايف جامدة وناحية كل حلمة زبر انا خلاص كدة بتاعي وقف وطلق عنانه و سكت ومسكت نفسي وخلصت تصوير و بعد ما خلصت سالتها نفس السؤال انتي انسة ولا متجوزة . قالتلي بص.انا حكايتي حكاية اتخطبت خمس سنين لواحد وقبل الدخلة بشهر سابني بعد ما حصل.اللي حصل.ومفسرتش و سكتت روحت مسكتها قولتلها انا مش هتعاكل معاكي زي اي واحدة عرفتها وهحاسبك عادي بس تخرجي معايا بكرة ، رفعت حاجب و قالتلي بعد ما خرجت انا موافقة اتفقنا بعدها.ع التليفون اني اقابلها.عند كوستا كوفي التجمع الخامس.الساعة 6 المغرب و ع كدة روحنا و فضلنا قاعدين نتكلم وحاكيتلي كل حياتها وعن قلة الاصل اللي بقيت فالرجالة الوسخة اللي بتفتح بنات وتسيبها اتعاملت معاها باحلى قصة حب و اجلى عيشة وملمستهاش ابدا و كنت سيبت كل حياتي ومبردش ع حد خالص خالص وانا وهي عارفين ان مالناش جواز مع بعض و سكتنا وعايشين حياتنا لحد ما طلبت اني انام معاها استغربت طبعا انا عارف انها كانت هتحصل اجلا ام عاجلا بس الحوار نفسه بالنسبالي فكرت فبها كتير ومرضيتش عمتا اتفقنا نسيب الموضوع يجي لوحده ، عزمتني ع الغدا فشقتها بعد اسبوعين و روحنا وفضلنا نهزر و بعد كدة حطيت الاكل و كان كالاتي ، شوربة سي فوود ، جمبري محمر وسبيط وطواجن و قعدت اكل والاكل عاجبني وعارف اللي هيحصل بس بصراحة انا جاي وموافق بس اكلت و قولتلها خمس دقايق وطالع ، نزلت جيبت الالبوم والهدية اللي جايبها ليها و كملت وطلعت و شافت الالبوم عجبها جدااااااااا و اديتني بوسة ع خدي وفتحتلها الهدية التانية وكانت خاتم توينز اتجوزتها عرفي و اخدتها فحضني ونااااامت فحضني ومعملناش حاجة خالص ولما صحيت لاقيتني قافش فشفايفها بنهم و عمال احضنها بقوة و قالتلي بحبك . ولاقيت فوني بيتصل واسراء بتكلمني وبتعيط جاااامد الحقني يا ياسر انا عملت حادثة جامدة قومت من ع السرير بتنفض و لبست فثانية و نزلت جري و رايح ع معرفش فين اتصلت بيها وانا بعدل هدومي فالسيارة و هي بتعيط مبتجمعش كلمتين ع بعض المكان جنب شقتي روحتلها بسرعة لاقيتها واقفة هناك ولا في اي شيء روحت مسكتها في ابه قالتلي تعالى ورايا ،ووقفت عند البيت وقالتلي تعالي و انا دة كله ساكت ع الاخر اشوف هي ايه اللي بتفكر فيهو طلعنا فوق اول حاجةغملتها اديةبعزم قوتها بالقلم و انا متحركتش ولسة بفكر فرد فعلي غمالة تضرب جسمي وانا دة كله مبتحركش ووشي بدات ملامحالسكوت تتغير الي استنفار لحد ما انهارت فجأة من العياط وبعد ما كنت هزوقها لاقيتها هي منهارة ع الارض وبتعيط شيلتها و متكلمتش لاقيت اعصابها سايبة خالص وبتعيط كتير نيمتها ع السرير وقعدت جنبها واخدتني فحضني كانب كل حاجة ليها ومن كانها بتكوت فبعدي و فضلت اتكلم معاها و هي مش قادرة تتكلم اول كلمة قالتهالي انا اذيتك فايه عشان تعاملني كدة انا عملتلك ايه عشان تموتني متبعدش عني ابدا انا مشفتكش من يوم ما كنا فالبلد ومعرفش اي حاجة عنك حصل ايه مني انا زعلتك فايه انا عارفة اني مستهلاكش بس انتي حبيبي واخويا وانت اللي باقيلي فدنيتي دي ابوس ايدك وتبوسها هي ورايحة تبوس رجلي مسكتها واخدتها فحضني وقولتلها مش.هبعد عنك ابدا بس في حكايات كتير حصلت هحكيلك عليها بس بصراحة وحشتيني اوووووي قالتلي بجد طيب اثبت مسكت شفايفها و عمال العب فكسها من فوق الهدوم و بايدي التانية ع بزازها ونزلت الحس كسها لحد ما نزلت تلات مرات وكان مراية و ايه زنبورها واقف وبظرها مولع وروحت نيكتها لحد ما جيبتهم جواها 3 مرات و طلبنا اكل و اكلت وجاي امسك التليفون وبدأت كارثة اخرى بالظهور ............ ولنا عودة اخري ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ الجزء الحادي عشر مسكت التليفون ولاقيت مها و ايمان بيتصلوا بيا اكتر من الطبيعي و رسايل ع الواتس و مها كاتبالي الحقني ابويا مااات انا قومت بتصل بيهم محدش بيرد كلمت عمتي مرديتش عليا خالص اكتر من خكس مرات لحد ما ردت عليا مها و بترد بشهنفة و فهمت من كلامها انهم فالبلد و ابوها ماتاتصلت بوالدتي اتطمنت عليهم وقلتلها الخبر واني مسافر قالتلي خد اهوك معاك ولاقيت اسراء بتفوق ولسة بتقولي مالك يا حبيبي قولتلها قومي جوز عماتك مات وهي مش مستوعبة الكلام لسة دخلت اخد دش لاقيتها داخلة معايا بتحميني بنفسها قولتلها دة مش وقته اهدي عشان منتأخرش قالتلي هو حد فينا واخد منها ايه انا مش هسيبك قولتلها احنا رايحين عزا وانا مش قادر وهنبات3 ايام خليها بعدين قالتلي لأ روحت طنشتها و قولت استحمي انا بس معرفتش مسكت زبري وفضلت تمص فيه وبمهارة هيجتني ووقف زي الحديدة و مسكته ووقفت قدامي وهي ع يانة وبزازها طالعالي لفوق وراحت مدخلاه فاوله ع كسهاو نطت عليا متشعلقة فياو روحت زانقها فالحيطة وفضلت انيك فيها و انيك اكتر كمان لحد ما صوتت صرخة النشوة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه و نزلت جواها ،قالتلي انت تهوس قدرتك غريبة طالما وقف بتنيك وكل مرة احسن من اللي قبلها ضحكت وقولتلها يلا يا بنت المتناكين الناس هيدفنوا من غيرنا قالتلي لا انا مش بنت متناكين انا متناكت انت بكل مياصة ومرقغة ضحكت عشان عمالة تستفزني وقولتلها انتي متهدتيش قالتلي انا مش قادرة بس هتبعد عني قد ايه المرة دي قولتلها حبة قليلين لو هتروحي البلد هعرفك بنيك مين هناك برضه اسراء وشها اتغير و اتجننتبس الحمد**** كنت اخدنا الدش و لبست هههههههههههههههه وكنت بشرب كوباية قهوة عملتهالي هي و لقيتها بتبرقلي جامد مين اللي بتنيكهم هناك قولتلها كل شيء هتعرفيه فميعاده سكتت و بقي عليها غل غير طبيعي وروحت لبست الجزمة السودا و نزلنا ركبت سيارتها وانا ركبت سيارتي و روحتهي بيتها وانا عديت ع اخويا وخرجته من شغله و روحت بيه البيت و طلعت لاقيت امي عاملة اكل اكلت معاهم و غيرنا كلنا اللبس واخدت شنطة صغيرة هدوم 3 ايام وكلها اسود واخويا اخد سيارته و راح هو وامي واختي الصغيرة مع بعض وانا وراهم بالسيارة روحنا كان عمي اللي عايشفالبلد خلص اجراءات كل حاجة و روحنا دفناه و رجعنا كلنا ع المغرب كان دار المناسبات مليان ع اخره و وبيجي من كل بيت فالبلد فطار و غدا وعشا كنا فترة العشا و قغدنا كلنا نتعشيو بعد ما خلصنا عشا الناس كلها مشيت ع الساعة 10. واحنا كعيلة كل واحد راح ع بيته الا انا روحت ع بيت عمتي قولت اقعد معاهم شوية فضلنا قاعدين ودخلت عليهم اخدت عمتي فحضني وفضلنا شوية ع كدة سيبتها و روحت قاعد فوش البنتين اللي عنيهم بقيت زي الطماطماية وحاةلت اتكلم معاهم بس هما مش عاوزين غير حضني ومش عارفين روحت قومت بعد شوية و نزلت و روحت ع البيت و قعدت مع امي واخواتي شوية و لاقيت اسراء داخلة علينا بشنطتها فين عيالك ترد بسرعة مع حماتي وجوزك سيبته وجيت وانا الوحيد اللي عارف شبب وجودها بالسرعة دي و ضحكت ضحكة خبيثة و راحت قالتلي مالك يا حلو انت رديت الحلو بعد الكشري و ضحكنا كلنا بصوت واطي و فضلنا قاعدين نص ساعة تقريبا و بنتكلم فمواضيع مختلفة. وقولتلهم انا هموت و انام تصبحوا ع خير ودخلت الاوضة مغيرتش قلعت هدومي ونمت بالبوكسر و صحيت ع الفجر لاقيت اسراء بتصحيني من زوبري روحت قولتلها وانا مش فايق في ايه قالتلي قوليي بقي وانا مش فايق نعم يا احا بتقولي.ايه وعاوزة ايه عاوز انام راحت قالتلي قوم **** الفجر اذنت قولتلها ماشي سيبيني بقي وحطيت مخدة ع زوبري عشان تسيبه و ضحكت وسابتنيو قومت اخدت دش وصحيت بقيت العيلة و روحنا الرجالة المسجد صلينا جميعا الفجر و قعدنا الشيخ بيقرا قرآن و نسمع ليه و بعدها قومنا لاقيت ايمان رنت مرة عليا وروحت رايح عندهم البيت امهم كانت نايمة ولاقيت ايمان و مها صاحيين واول ما دخلت حضنوني و الاتنين و قعدوا يعيطوا اكتر من ساعة و متشبثين بيا كأني ابوهم و فاقوا الاتنين وبدأوا يعتذروا فضلت اهديهم و اكلمهم و اطمنهم اني جنبهم ومش هسيبهم ابدا وقولتلهم هتبقوا بخلا و متعملوش ليا قهوة قامت مها تعملي قهوة و ايمان قاعدة بتكلمني و انا ضحكتها اكتر من مرة و بمسك التليفون لاقيت فوق ال 100ميسد كول من مراتي اوبا انا نسيتها خااااالص طيب اعمل ايه ، قفلت الفون وقولت عشان حوار العزا و وشربت القهوة ووعدتهم اني هكون بليل بايت معاهم بس امهم تمشي قالولي طبعا وانا مخطط لان اسراء تيجي معاهم اتصلت بواحد صحبي واتفقت معاه يجيبلي حباية ترامادول انا هبقي مع تلات نسوان محتاجين صيدلية كاملة مش حبابة ، و طملت يومي و فالعزا.طول اليوم لحد العشا و متعشيتش ومشيت انا واخد الحباية وفتحت التليفون كلمت اسراء قولتلها البسي واتشخلعي ربع ساعة واكون عندك و عجيت ع صحبي واخدت ربع منشط جنسي ، روحتلها اخدتها بسيارتها و سيبت سيارتي و اتصلت بايمان وقولتلها قالتلي امان تعالي وادخل عليهم مع اسراء وكانت المفاااااااجأة (............ ولنا عودة ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــ الجزء الثاني عشر داخل عليهم لاول مرة واشوفهم بالمنظر دة دول بينيكوا بعض بخيارة صغيرة و اسراء ورايا و فضلت متسمرة فمكانها حوالي 20 ثانية انا وهي منطقناش بس انا لاقيت زوبري فاق.كانه زبر حمار و هيعمل بلوة و اول ما فوقت روحت قولت احا يا شرموطة منك ليها ابوكم ميت و هايجانين للدرجة دي و عمالين تنيكوا نفسكم لاقيتهم بصوا ع الباب لاقوني انا.واسراء مها اتنفضت من مكانها هي وايمان ولبسوا الجلاليب بسرعة و فضلوا متسمرين زي ما كنا و انا ضحكت عليهم ايمان فهمت و مها دخلت جوة اوضتها ردت ايمان مها قالتلي نستناك بس نعمل لسيادتك ايه يعني بقالنا شهر ونص مجيتلناش و عاوزنا نهدي احنا بقالنا شهر مصبرين نفسنا بالخيار اسراء فهمت الحكاية قالت طيب يلا يا شراميط نجهز نفسنا عشان الراجل هيتعب معانا اوي بالاسلوب دة و دخلوا يجهزوا كلهم وقفلوا ع نفسهم الباب و بقالهم ربع ساعة اتاخروا شوية اكتر من ربع ساعة و انا بصراحة اتجننت وافتكرت الموقف لما شوفتهم بتاعي مع التامول و الفياجرا الامريكي اللي.اخدتها خلاص اشتغلوا خبطت ع الباب و دخلت و لاقيت اسراء قفلت بسرعة بس لمحتهم حاطين مكياج عرايس يعني كانها ليلة دخلة لكل واحدة فيهم طبعا صبرت ربع ساعة كمان وخلاص انا بتاعي هيفجر البنطلون قفلت الابواب كلها وقفلت باب الصالة بالمفتاح و عملت لنفسي كباية عصير كيوي . و انا بشربها لاقيت واحدة مغمضة عيني من ضهري و الاتنين شادينلي لجوة و فالاخر بيقلعوني وانا مغمض عيني سكت لحد ما شهقت واحدة فيهم عرفت طبعا سبب شهقتها و كانت ايمان قالت انت ازاي بقيت كدة طبعا الحبوب الامريكي بتكبر و بتضخم كل حاجة تخيلوا كدا لما 17 سم يتحول الي 26 سم واسراء بتقول احا يا ياسر ازاي بقي كدة وطبعا بابتسامة ثقة مرديتش ووسعت ايدين واول ما مسكتها عرفت انها مها ولاقيت اسراء و ايمان قدامي عراااايس جامدين و فاجرينو قبل ما اعمل حاجة صورت التلاتة كل واحدة لوحدها صورة ع موبايلي فاجرين وشيلت كل واحدة و رميتها ع السرير و التلاتة بقوا ع السرير وانا بقي دخلت فضلوا يمصوا الاتنين اسراء وايمان فنفس الوقت كانهم مشفوش زبر قبل كدة خالص و مسكت فضلت ابوس في مها من شفايفها والحس فرقبتها مسكت قميص النوم بتاعهاشقيته من عند بزازهااللي فضلوا واقفين وبارزين ع الاخر و ببص ع اسراء و ايمان لاقيتهم قلعوا بعض و مش سايبين زوبري برضه قفشت فحلمات مها بسناني صوتت صويتة وقفشت صدري عورتني تعويرة بنت متناكة بضوافرها و غرزت فصدري وفضلت امص فبزازها وايدي بتلعب فكسها والتانية فطيزها وهي غعمالة تتأوه وع اخرها لحد ما بعبصتها ودخلت صابعي مرة واحدة فطيزها ولاقيتها صوتت اكتر ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه و نيمتها ع السرير . و خليت ايمان و اسراء يمسكوها جامد وفرشت كسها بزوبري ولاقيت ايمان قعدت ع بوق اختها عشان تلحسهولها و اسراء نامت ع ايد مها و وش ايمان ع كس اسراء لكم انت تتخيلوا الموقف و انتة هتهيجوا اكتر ما انا فساعتها نسيت نفسي ودخلت زوبري مرة واحدة فكس مها وجابت ددمم من السرعة اللي دخلته و بقيت ادخله و هي تصوت و ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه الحقوووووني لا ارحمني حرااااام عليك سيبني وتزوق بايديها التانية زبري وانا مشوفتش انها اتعورت ولاقيت اختها بتكتم بوقها بطيزها و بتقولها اسكتي يا وسخة هتفضحينا و مها عمالة تحاول تفرفس من اسراء لحد ما عضتها من كسها وبتقولها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه هموت الحقيني خليه يخرجه هموووووت وبنبص عليها لاقيت ددمم نازل ع زوبري انا ضحكت و قزلتلها عشان تخلي خيارة تنفعك و لاقيت اسراء وايمان و ايمان بيضحكوا وبيقولوا هي لسة شافت حاجة وروحت قلبت الاوضاع مرتين للنيك الخلفي و النيك الواقف وهي بتتنطط مش قادرة و نقط ددمم بتنزل منها و روحت مسكتها وقلبتها ع وضع الكلبة و بدات ادخله فطيزها حته حته لحد ما دخل كاااامل و ددمم برضه بينزل منها و اكتر من ربع ساعة فيها لحد ما اغم عليها ..........ولاقيت ايمان بتضحك عليها وشيلتها وحطيتها فالبانيو بمية بمطهر و هي دايخة خالص و شطفت زوبري من طيزها ودخلت نمت ع السرير بقولهم مين عاوزة تقعد عليه اريح شوية مسكتني اسراء بتقولي مصلي كسي شوية عقبال ما تخلص من ايمان عشان تنزلهم فكسي يا حبيبي و ايمان حاولت تبين لمها انها اجمد منها وراحت قعدت ع زوبري كله مرة واحدة و كانت افضح من مها دي مش صوتت دي كانها فحرب . واسراء مسكتها فضلت ضاغطة عليها مركباها غصب وانا بضحك وروحت قلبت اسراء ع بطنها وبتاعي جواها وروحت ماسكعظا انيك فيها باقصي سرعة و كسها مش عارف ياخد ع زوبري من السرعة و اتعورت هي كمان و بدأت تاخد عليه و بدا صوتها يهدي وبدات تحس بالجرح بتاعها وكان قرصها تعبان وانا ببعبصها و بنيكها فنفس ذات الوقت فصوتت من احساسها بالجرح و انا بقال ياكتر من نص ساعة بنيكها وقفتها ع ركبها لاقيت ركبها بتسيب و اسراء بتبصلي مخضوضة من اللي.زبري عمال يعمله وحاسس انها بدات تهاب الموقف روحت طلعت زوبري من كس ايمان وبدات ادخله فطيزها واحدة واحدة المرة دي لحد ما طيزها اتشقت ع الاخر ولاقيتها مش قادرة غير بكلمة واحدة ارحمني ارجووك وتبوس فرجلي وانا مش سايبها ومسكت اسراء فضلت ابوس فيها و العب فكسها لحد ما هاجت تاني و لحد ما حسيت اني هبدا.اسخن يعني تقريبا اخر ربع ساعة وانزل و سيبتها وهي بتنزل ددمم زي. اختها من الناحيتين وشيلتها وحطيتها فالبانيو ولاقيت اختها بصالي بحنيتها وهي زي ما هي متحركتش و روحت لاختي زبستها بوسة عميقة مليانة بكل حنيتها معايا و مسكت اسراء فضلت امص فبزازها.اللي.مالهمش زي و هي ماسكة زوبري بايديها بتحكة و نزلت تمصه اقل من دقيقة مسكتها ونيمتها فالوضع العادي وقالتلي حبيبي خليك حتين معايا ولاقيتها بتشهق اول ما دخلته براحه و بتقولي برااااااااااحه بقولها في ايه يا مرة بتقولي بقي عريض قوي وكبير اووي قولتلها عشان محدش بعد كدة يكيفك غيري قالتلي مفيش اصلا حد عرف يكيفني غيري و ابوس فيها كتير كتير اوووي وماسك نفسي لحد ما هاجت ع اخرها و مسكتها نكتها باقصي قوىة عنجي بس محصلهاش حاجة عشان مكنتش زي ما كنت معاهم و خليتها تطلع فوضع الفارس و نكتها لحد ما اخدتها فحضني وقلبتها وونطتها بسرعة كبيرة و بنزل جوااااها ولاقيتها بتقول اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح سخن اوي اوي يا ياسر وباستني بوسة جامدة وقالتلي يخليك ليا و قامت و زدخلنا مستحمي ولاقيت الاتنين ناموا مكانهم و فوقناهم بمية الدش و وشيلت الاتنين و نمنا التلاتة فحضن بعض للصبح عريانين و صحيت بفتح التليفون وماخدتش بالي ان حد صااااحي مني مراتي كانت بعتت رسايل كتير وواتس اكتر و فضلت اقراهم كلهم و فالاخر حسيت انها زعلت جامد وبعتلها حكاية عمي اللي حصلت وان هعوضلها ليلة دخلتنا و متزعلش وبعتلها بوسة فالةاتس ة استاذنتها قولتلها عشان كدة عدي خمس ايام وهسافر بعد شوية وقولتلها بحبك وقفلت الفون تاني قومت باخد دوش ولبست وانا جوة وكانت اكبر كارثة حدثت في حياتي الي الآن عندما خرجت .................. ولنا عودة ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ الجزء الثالث عشر والأخير خرجت من الحمام بعد ما اخدت دوش و كنت بالبوكسر والاقي مها قاعدة ع السرير وعنيها بتدق شرار و بقولها بهزار باينك تعبتي من المرة الاولي او لسة متعبتيش خالص ردت عليا بسرعة وبعصبية غريية كأنها ناوية تقتلني انت ممكن تتجوزني !!!!!!!!!!!مليون سؤال وسؤال جه فبالي بس سألتها سؤال واحد ، مش فاهمك بتتكلمي ليه كدة يعني و احترمي اسلوبك معايا يا مها احسنلك ردت تاني بهصبية وقالتلي انا عاوزاك ليا لوحدي عاوزاك تبقي جوزي احيييييييه جوزك انتي مجنونة زلا ايه اولا انا مش هتجوز قبل 5 او عشر سنين قاطعتني بسرعة هستناك قولتلها بعصبية عشان قطعت كلامي احم انا مش هتجوزك ولا هتجوز حد من العيلة تماما لاقيتها عميها قادت شرار و قالتلي بصوت عالي ولا هتتجوز خالص وجريت عليا لاقيت فايديها سكينة مسكت ايديها و وقعت مها ع الارض راحت حطيت السكينة فرجلي من الفخد ووقعت ع الارض و زقيتها برجلي التانية و صوتي علي انتي بتستعبطي يا بنت المتناكة لاقيت اسراء وايمان بدأوا يفوقوا ولاقيت مها جريت ع المطبخ و لاقيتها جايبة سكينة تانية وجارية عليا بيها ودة كله البنتين لحد دلوقتي مش فاهمين في ايه و ممكنوش شافوا دمي اللي.غرق الارض و ومها كل اللي بتبرطمه لا انا ولا غيري هنتهنى بيك محدش يتهنى بيك غيري. اول مامها جات تاني مرة اديتخا برجلي السليمة ضربتها فرجلها وقعت وكانت السكينة جاية فبطني روحت حطيت ايدي تحتها و لاقيت اسراء و ايمان قاموا بسرعة و بيجروا ومسكت اسراء قولتلها بعصبية مشيني من هنا فورا البسي بسرعة ، ولاقيت ايمان ماسكة اختها و بتضربها و كماخيرها اتكسرت من الوقعة و اغم عليها وانا مكنتش قادر اتحرك و اسراء جت سندتني و انا.طالع ودايخ من الدم اللي نزل وبقول دي اخر مرة هتشوفوني فيا هنا او فاي مكان تاني ، وايمان سابت اختها مغم عليها و مسكتني تسندني مع اسراء و ركبوني العربية و ركبنا و قولت لاسراء هاتي كل حاجتي من فوق انا مش هرجع تاني هناااا و طلعت اسراء ونزلت بعد 5 دقايق و مسكت التليفون و كلمت دكتور محمد جراح و رئيس قسم و فهمته ان انا عاوزه ضروري و عاوز نقل.ددمم ضروري وروحت قالي تعالي المستشفي.قولتله انا نص ساعة واكون فالعيادة قاللي خلاص ماشي ودة كله انابالبوكسر ولاقيت اسراء بتقوللي البس الجلابية دي بتاعة جوز عمتك واسعة اوي.عليك ، المهم لبستها وطبعا بقيت متغرقة ددمم وانا اغم عليا فالسكة و محسيتش بحاجة غير تاني يوم الساعة 10 بليل ولا قيت اختي نايمة جنبي و باين كدة محدش عرفحمدت **** طبعا و مسكت اسراءو بنادي.عليها بعلو صوتي اللي مشطالعاصلا و لاقيتها انتبهتلي وفاقت وجات بتبوس ايدي وبتقولي يخليك ليا يا حبيبيانا اسفة مكنتش جنبك ودموعها نازلة منها و قالتلي ايه اللي حصل لدة كله قولتلها مش قادر احكي هنام و لما.اصحي نتكلم قالتلي براحتك و نامت جنبي ع الكرسي . و فضلت نايمة كدة ة و انا صحيت تاني يوم الساعة 5 العصر الدكتور كان موجود قاللي يا ابني ارحم اختط عمالة كل شوية تعيط عليك بقولها هتبقي كويس طمنها انك فايق وقالها اللي خلاه مش.قادر يتكلم تاثير المخدر واهو هيكون فايق دلوقتي وزي القرد لو عاوزين تمشوا امشوا مش همنعكوا قالت بجد يا كتور و انا مسكتها و بقولكها متقلقيش انا.كويس روحي وهستني هنا يوم كمان قالتلي لا رجلي ع رجلك قولتلها خلاص اوك نمشي.دلوقتي وقومت لاقيت رجلي اللي فيها الجرح منملة اوي هي ودراعي و اتكشيت لحد ما دراعي فك ورجلي بدات توجعني اخدت بعضي وركبت السيارة بتاعة اسراء و روحنا ع العربية بتاعتي و اسراء بتسالني في ايه وايه اللي حصل قولتلها هعرفك دلوقتي يا ستي انا اتجوظت عرفي وهي شافت المحادثة بيني وبينها وانا بقولها وحشتيني والكلام دة و مراتي بتقولي يوم دخلتنا بقيت انا فقر اختك حادثة و جوز عمتك يتوفي قالت بتهكم انت اتجوزت. طيب.وهي وشها اتعير قولتلها بصي. انا كان ممكن انام معاها عادي زارميها بس دي بتحبني جدا جدا و لو حصل ايه مش كنت عاوز انام معاها من غير جواز عشان هي اصلا غلبااانة جدا.زيك كدة لو ينفع اتجوزك كنت اتجوزتك و لاقيتها ضحكت كانها.انتصرت وقالتلي طيب ولما.تعرف ان موزتك الاولى مها.غزتك بسببها ضحكت وقولتلها سيبك ووصلنا العربية و اخدتها و طلعنا فطريقنا للبيت و احنا فالطريق الهانم اتصلت بمحل كباب و كفتة وحمام و جابت 2 كيلو كباب ع كفتة و جوزين حمام محشي وطبق محشي كبير ورق عنب ، و اخدنا فالطريق 3 ساعات بسبب اني ماشي براحتي بفكر هعمل ايه مع مها انا للمعرفة شخصية غريبة كنت بعطي الناي.كلها.الامان المفرط و ساعتها اتغيرت و اتغيرت جامد . و بقيت اسجل.مع الواحدة كل حاجة يعني نظلت برامج تسجيل مكالمات و موبايل الشغل محدش بيترد عليه منه و جيبت كاميرا ع هيئة مفاتيح عربية استيراد من اليابان وبدأت اصور فيديوهات لما.انام معاهم كوسيلة لما يكون في جركات وسخة زي اللي حصلت المهم انا وصلت البيت بعد ما فكرت اني هعمل كدة و خلاص ولاقيت اسراء جايبالي اكل وابتسمت وقولتلها **** يخليكي ليا يا اختي وبستها بوسة خطف من شفايفها و اتصلت بمنى مراتي و بقولها انا لسة واصل تعالي دلوقتي شقتي قالتلي حاضر وكملت كللمي اختي معايا عاوزة تتعرف عليكي قالتلي انت تؤمر يا سي ياسر و قفلت وقعدت اكلت انا واسراء و لاقيت منى وصلت مكملتش عشر دقايق و لاقيتني قاعد ع السفرا و اختي بتاكلني ودخلت مقزمتش وباستني فخجي و سلمت ع اختي و اختي سلمت عليها جامد و قالتلها حماتك بتحبك و لما لاقيتني مبتحركش بصيت ع أيدي واتخضت و لما وريتها رجلي وانا لابس شورت لاقيتها فضلت تعيط تعيط و تسح،وتعيط و كاني قدامها مسكتها بايدي وبوست راسها وقولتلها انا هنا قالتلي انا وشي زحش عليك انتي جبتني النهتردة عشان تقولي كدة او تعرفهوني من غير ما تقوللي و كمان اختك هنا عشان حتيةمتكلمنيش مسكت اسراء قولتلها.اقعدي واديها بالقلم ع طيزها فوقيها عشان مفيش حيل انا هديد و حصل و قعدت و حكيتلها ان انا اتخانقت يوم ما كنت راجع ناس بتعاكس اختي و كلنوا كتير وادوني سكينة فرجلي و سكينة فيدي عادي وردت ع كلامي نظلت تبوس رجلي قولتلها طيب اختي قاعدة قومي كلي معايا لقمة و وبعدين نتكلم اكلنا وشالوا الاتنين الاكل واسراء قالتلي انا هقول لامك و العيلة ان انت اتعورت وخلاص قولتلها اوك و فعلا نزلت اسراء و نزلت بعد ساعة مني بعد مااخدتني فحضنها شوية و لاقيت المكالمات نزلت خلاص تزززززن امي قولتلها انا فالشقة تعالي و العيلة فظرف ساعة كانت متلمية حتب عمتي.جت بس بناتها مجوش حمدت **** و قعدنا كلنا ومحكيتش حاجة كاني دايخ و قاغد بالعافية واسراء رجعت معاهم و حكيتلهم اني اتخانقت و واحد طلع عليابالمطوة منهم و عورني كدة بس جريوا وفضلوا طول اليوم معايا و امي زعقتلي وقالتلي هتقفلوشقتك من النهاردة و هتعيش معايا من بكرة فاهم قولتلها حاضر و قضيت الاسبوع كله وانا عند امي و بعدها بدات انزل اروح الشغل كلمت منى و خرجنا يومها قعدنا عكافيه وفضلنا نهزر كتير و نضحك وهي متعرفش اللي حصل الحقيقي و طبعا عملت بلوك لارقام ايمان و مها و كمان من الواتس ، و قولتلها انا جايلك بكرة و نقضي مع بعض اليوم لو ينفع قالت انت جوزي تيجي وتؤمر ضحكت و فضلت اهزر معاها ،وعدينا يومنا وجه تاني يوم و روحتلها وجايبلها بوكيه ورد معايا. و اول ما طلع كانت لابسة قميص نوم ابيض شفاف وعليه روب شفاف و كلوت فتلة و من غير برا و اول ما دخلت عملت صفارة اعجاب ولاقيتها دخلتني واخداني فحضنها كاني ههرب منها و دخلت ع اوضتها و حطيت كل ادواتي و اولهم الجهاز الجديد اللي اشتريته طبعا لازم اجربه و مش باين حاجة منه و بقلعها الروب و مسكت شفايفها الرفيعة الرقيقة اللي واخدة وضع البوس ع طول دي وجننتني و انا عامال ابوس فشفايفها و وامص فلسانها وتمص فلساني وايدي ع بز من بزازها وايدب التانية عند كسها و فضلت ادعك فيها لحد ما مسكت رقبتها بشفايفي و لساني وفضلت ابوس فرقبتها وهي خلاص بتسح و مسكت زوبري من فوق الهدوم و نزلت القميص لتظهر حلماتها الوردية والكبيرة مع انتصابها لفوق جننتني ونزلت ارضع فيها زي العيل الصغير وهي عمالة تتأوه ومشوقادرة و انا مش ستيب بزازها الاتنين مص و عض ولحس وسيبتهم و قللبتها هي تمصلي و لاقيتني دة كله لابس اللنطلون وضحكت وقلعت وبقينا فوضع69 و انا بقلعها.الكلوت الفتلة انا.اتصدمنت من حلاوة كسها ابيض و ناعم زي.السيراميك وكمان احلى من ملمس الحرير و لونه من النص احمر و حوليه لون وردي خفيف ومسكت فضلت اكل مش هقول كنت بمص ولا بلحس انا كنت باكل وبعض وبنيك بلساني وبصباعي وهي عمالة تتاوه اااااااااااااااه و انا مش سايبها ابدا ولا هسيبها دى ملكة جمال ع الارض مسكتها وقلبتها اول ما لاقيت زوبري بقي حديدة من مصها و ظبطته ع كسها بالظبط و قعدت عليه فوضع الفارسة و ضلت تنط و تصوت و تتأوه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اوي كمان كمان ، وانا ماسك فبزازها ،هي بس مدخلتش غير نصه بس و انا اصلا مش هقدر انيك كتير بسبب رجلي و لكني قلبتها ومسكت فضلت انيك فيها جامد و لاقيتها بغد ما كانت واخده عليه بقيت بتشهق.فكل مرة بدخله كان روحها بتروح وترجعلها تاني وفضلت انيك اكتر فيها لحد ما نزلت جواها ولاقيتها بتبعدني عنها وبتقول ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف اووووووووووووووف لبنك سخن اوي دة ولعلي كسي و نمنا جنب بعض ساعتين زقزمت اخدت دش و سيبتها وروحت ع امي ع ااساعة عشرة بليل ملاقيتش حد بتصل بامي مرديتش لاقيت اسراء.رنيت عليا اكتر من 30 مرة و لاقيت رسايل غ.الواتس واول ما فتحتها اتجننت ايه دة ازااااااي .................................[/SIZE][/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
عندما تكون العائلة أساس المتعة | السلسلة الأولي | ـ ثلاثة عشر جزء
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل