ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
اهلا بيكو
اولا قبل من إبداء القصه دي كلها من خيال الكاتب معدا البطل لانو فعلا انا باختلاف الاسم طبعا في حاجات فيها حصلت لكن أغلبها محصلش وتقريبا اغلب القصص هنا كدا
ثانيا الي لزم تعرفو قبل من بداء اني مش هشرح أوصاف الناس لا هحط صور شبه الي في خيالي ودا هخلي القصه توصلك احسن
ثالثا القصه متنوعه فيها اغلب انواع الجنس زي (نيك-شذوذ-محارم-دياثه) ودا خلني مش عارف تحطها في انهو قسم فاقررات احطها في القصص الجنسيه فاي حاجه هت
عوزها هتلقيها هنا
رابعا ودا اخر حاجه عشان طولت عليك عزيزي القراء انا سادي لكن الساديه انواعها كتير وقبل مقول القصه هتلقي شرح للأنواع وانا في أسلوب بحبو اسمو الصواب والعقاب
انواع الساديه
مش هقولك الأنواع زي ما علم النفس شرحها لا زي مالسادي فهمها
١- سواب وعقاب ودا شخص عادي جدا وبيحب السيلف بتعو مش بيكرهو ودا فأغلب الأنواع دايما المستر بيحب السيلف بس الفكره هو بيعملو ازي وانواع دا بيعمل السيلف كحيوان أليف الي بيربي كلب هيفهمني لو الكلب عمل حاجه صح اديلو مكافاه لو حاجه غلط يتعقب
٢- الشيطان ودا الي بيحب التعذيب لابعد حد ممكن يعمل اي حاجه بس يعذب للي قدامو ممكن يجرحو أو يحرقو المهم يكون الي قدامو بيتلزز
٣-baby dadd ودا الي بيحب السيلف بتعتو تكون بنت صغيره او كبيره لكن لبسه لبس ***** وتتعمل علي انها **** ودا النوع الي بنشوفو فالافلام لما البنت تنام ع رجل الماستر ويفضل يديها اسبنكات
٤-راعي خنزير الحظيره من الاسم دا اقذر أنواع الساديه ودا الي بيخلي السيلف بتاعو ياكل برازو ويشرب بولو ويعذبو كل انواع التعذيب الممكن حاجه كدا زي الشيطان لكن بإضافة الدارتي
الكلام دا مش دراسه لكن أنا بحب اشرح الساديه فالاربع انواع دول
شكلك زهقت مني ياعزيزي القراء صح هتلقيني في نص القصه بكلمك انت حاجه بيسموها كسر الجدار مش عارف الكام يلا نبدا
الجزء الاول
انا خالد 23 سنه من اسكندريه ساكن في منطقه متوسطه ولاه هي راقيه ولاه شعبيه لكن مش هذكر الاسم عشان الخصوصيه طولي 173 سنتي ابيض وزبري مش طويل اوي لكن كويس يعني ممكن 15 سنتي لكن في الممارسه انا كويس وفوق الكويس حبتين
الابطال هيظهرو واحده واحده مع القصه
القصه بتداء
وانا عندي 12 كنت لسه معرفش اكتر من كلام صحبي عن السكس ولأننا ناس متواسطه زي اغلب الشعب فالوقت دا قبل ما الجنيه يتعوم فكان عندي نت وجهاز كومبيوتر فكانت اعرف شويه لكن من الأفلام وكدا مش اكتر لحد ما في صيف 2012 كنت بقضي الصيف عن خالي دائما وعرفت أن بنتو بتتفرج علي سكس بنتو اسمها نواران كانت فالوقت دا 11 سنه
بما انهم عشين في مكان راقي ع البحر فكان عندهم
لابتوب فانا عرفتها بشكل طفيلي بحكم سني اني انا كمان
بتفرج وحكتلي ان انا كمان بتفرج. حكتلي أن صحبتها نور 11سنه بردو
الي علمتها وفضلنا نتفرج وهي كتير طبعا مع تقليد الي بنشوفو لكن من فوق الهدوم
لحد مجتلي نوران بقولك اي ياخالد البت نور امها مش فالبيت وعايزنا نطلع نتفرج معاها فوق وافقت وطلعت وبعدين جابت اللابتوب بتاعها وشغلت سكس بس البت كانت خبرا عني وعن بنت خالي كنت بتلعب فكسها وقلعت ملط وقلعت بنت خالي ودي كانت اول مره اشوف امراه قلعه ياعزيزي متخيل كنت محترم قد اي
وتلعب فكس نوران وتخلي نوران تلعب فكسها
نور اي يبت الكس دا دا اكبر من كس ماما وقالتلي اي ياعم مش هتورينا زبرك ولاه اي
انا ازي مش هتتكسفي
نور احاا انا بلعب فكسي وكس بنت خالك وتقولي هتتكسفي لا دانا هاجي قالعك بنفسي فعلا جت قلعتني الشورت والبوسكر وفضلت تمص زبي
نور مممممم جميل كان نفسي أمص زبر من زمان ماما بتعمل كدا مع بابا كان نفسي ولد يعمل معايا كدا بدل مالشرموطه بنت خالك مش بتعرف تعمل حاجه وبتخاق
وانا قولتلها دا احساس جميل اوووي انا اول مره احس بيه قالتلي ولسه انا اتعلمت كدا من ماما وهي مع بابا بيعملو كدا علطول واتعلمت حاجات تانيه من الشغله بتعنا وهعلمهالك عشان نتبسط
وبعدا نامت ع ضهرها ورفعت رجلها وقالتلي حرك زبرك ع كسي من بره بس اوعي تدخلوا لأن انا بنت وكدا هتفتح انا مش فاهم وبنفذ زي العبيط
واول محركات ع كسها لقتها بتقول.
احححح اووووف جميل اول مره زبر يلمس كسي
اووووف اووووف كمان اححححح كمان كمان إسراع نيك كمان اوووف زبرك جميل زبرك وهو ماشي ع كسي جميل نيككك ياخالد نيككك نيك اوووف هجيب هجيب نيككك بدل مشرموطه مش عارفه تدلعني وجابت شهوتها ونا كنت بشوف أن الرجال بينزل يمص كس البنت بعد متجيب وعملت كدا فضلت تزوممم اممممممم جميل لسنك جميل جوه كسي اوووف زي مانت مممم وببوص جمبي لقيت بنت خالي عملت زيها ونامت ورفعت رجلها صح انا لسه معرفش بس عرفت انها عايزه تعمل زيها روحت محرك زبري ع كسها عشان هي طخينه فكان زبري بيدخل شويه جوه لأن كسها عامل شيه النسوان الbbw وفضلت تقوول اوووف اححححح اووووف لكن مش بتقول كلام وعماله تكتم صوتها لحد محسيت احساس اول مره احسو بقيت اسرع وهييي مممممم اووووف اححححححح اه اههه لحد مجبت انا وهي ودي كانت اول مره اجيب فيها لبني ولقيت نور نزلت احست اللبن من ع كس نوران وبعدين مصت زبي لحد منضفتو وانا قولتلها انا اول مره انزل لبن كنت عارف من صحبي وكدا اكيد شويه حاجات لكن كانت اول مره قالتلي عشان تعرف أن السكس معايا غير أي حد وكل متعلم حاجه جديده هعلمهالك ونعملوها سواه ولبسنا انا ونوران ونزلنا الشقه بتاعت خالي طبعا انا دخلت استحميت وهي دخلت استحميت لأن البيت في 3 حمامات عباره عن دورين لكن بسلم داخلي
فوق خالي ومراتو وتحت انا وعيال خالي
ودخلنا نمنا من المعركه الي حصلت عند نور
صيحنا بعد ساعتين كان جسمي متكسر لان اول مره اجيب لبني اتغدنا وبعدين قعدت انا ونوران نتكلم في الي حصل
نوران اتبسط انت مع نور
انا الصراحه جدددا
نوران وشها مكشر غيرة ***** وكدا اه اطلع اجبهالك شكلها هتخليك تنساني
انا بضحك لا مقدرش انساكي انتي حبي الاول والاخير
ودا كان كلام حقيقي لاني فالوقت دا فعلا كنت بحبها
نوران بس انا اتبسط البنت دي علمتني حاجات جميله
انا خلاص لما ينامو نتفرج ع سكس ونعمل كدا تاني
نوران انت صح بس المرادي لوحدي من غيرها
انا لو عايزه علطول لوحدك انا معنديش مانع
نوران لا عشان هي بتعلمنا حاجات جديده ومسكت زبي وقالت عشان حبيبي دا يتعلم كمان حاجات جديده انا كنت مبسوطه اوي انهارده
انا قولتلها اه منا كبرت وبقيت راجل وجبت لبني يعني كدا انا بلغت
نوران قالتلي يعني اي مش فاهمه
انا قولتلها الراجل لما بيبلغ بينزل لبن من زبو صحابي الي اكبر مني كانو بيقولو أنهم بينزلو لبن وان دا الي بيخلي الست حامل
نوران يعني أنا هيبقي حامل منك
انا لا لزم يبقو متجوزين
كنت *** غبي وقتها ياعزيزي القراء
كملت كلام قولتلها انا هدخل اخد دش يكونو نامو
دخلت خت دش وطلعت وكانت نوران قاعده هي واختها ودي اسمها شهد كانت فالوقت دا عندها ٩ سنين وهي ملهاش دور فالقصه ولاه وهي صغيره ولاه هي كبيره
وبعدين قعدت جمبهم وفضلنا نتفرج ع افلام لحد مغمزت لنوران قولتلها نا هدخل انام عشان تعبت نوران قالت وانا كمان هنام وغمزلتي شهد قالت وانا كمان هنام
دخلت وشويه لقيت نوران داخله وفي ادها اللابتوب
انا انتي جاهزه بقي
نوران لا ومجهزه الفليم الي هنتفرج عليه كمان
انا طب فرجيني
شغلت اللاب وكان فيديو ولد مع بنت تخينه وكان بينكها في طيزها
وفضلنا نتفرج وهي بتلعب في كسها وانا بلعب في زبري بس من ع الهدوم لقيتها جت وقعدت بين رجلي ونزلت الشرط والبوكسر وبتمص زبي وقالتلي ها أنا بمص احلي ولاه نور
هنا عرفت انها بتغير من نور
انا الصراحه ولاه هتزعلي
هي كشرت لا قول
انا حبيت اللطف الجو عشان متزعليش وقولتها انتي طبعا
هي والضحكه رجعت لوشها تاني وفضلت تمص في زبي لكنها بتكلو وبعدين قالتلي نور بتقولي أن نيك الطيز دا مش هيفتحني تعالي نجرب
قولتلها عشان الصوت قالتلي الشقه الاوض بعيد عن بعض محدش هيسمع وراحت قفلت الباب ورجعت قالتلي اللحس كسي زي مالرجل بيعمل للبنت الاول وفعلا اول منزلت نزلت البنطلون لقيتها من غير كلوت قالتلي عشان اكون جهزه علطول
انا نزلت اللحس كسها
هي ممممم لسنك حلو ع كسي نيك كسي بلسانك لحد منتجوز وتنيكو بزبك
فضلت اللحس اكتر من ١٠ دقائق ونسينا الفليم بقينا في المتعه الجديده بتعتنا
وبعدين قومت عشان افرش كسها زي الصبح لقيتها نامت ع بطنها وقالتلي لا هنجرب نيك الطيز زي مقولتلك
وعشان انا غشيم ومش فاهم فضلت ادخلو وهو مش راضي يدخل وهي كتمه صوتها بالعافيه فالمخده وعماله تعض فالمخده وانا مش فاهم اني مفروض اوسعها بايدي الاول
لحد مارسو دخلت روحت رزعة للاخر ودا عشم بردو
دخلتو للاخر وفضلت ارزع فيها
وهي تقولي لا خالص مش عايزه لا طلعه مش عايزه تاني كفايه ونا مش سامع مطلعتوش غير لما لقيتها اتعورت طبعا خوفت قولتها انتي اتعورتي
قالتلي انا مش قدره
قولتلها لا قومي استحمي ومش هنعمل كدا تاني خلينا زي الاول احسن
قالتي بس انا فالاخر كنت حسه احساس حلو معرفش بقي لو خفيت نعمل كدا تاني عادي بس براحه من غير متعور
قولتلها خلاص نخلي نور تسال الخدامه الي عندهم وتعرف دا حصل لي عشان لو في مشكله
قالتلي ماشي
ودخلت استحمام ونامت وانا كمان نمت..
وكدا يبقي الجزء الاول خلص انا مش هنزل جزء جزء لا هنزل كذا جزء مع بعض بس عايز اقولك أن كل الي فات دا حقيقه والجزء الي جي حقيقه بردو وحصل فالواقع اول مبداء فالخيال هعرفكو والي هقولي فين الساديه جايه كنت لسه معرفش يعني اي ساديه وقتها اصلا
الجزء الثاني
وقفنا الجزء الي فات لما عورت بنت خالي ونمنا وقالتلي أنها هتخلي نور تسال لي هي اتعورات
صيحت الصبح كنت حاسس اني مالك زماني واني محستش المتعه دي قبل كدا مع اني بتفرج ع سكس من زمان يعني بس لما جربت كان الاحساس غير صحيح اللحم ع اللحم احسن من الاكل ع فحم طبعا انت اتخنقت مني معلش
لقيت نوران جيلي بتقولي خالد قولتلها اي قلتي كلهم مشيو ونور نازله تقعد معانا وخليتها سالت الخدامه وهتيجي ونعمل تاني
قولتها يبنتي انتي مش قادره تمشي
قالتلي بس الاحساس كان جميل اوي الصراحه
مفيش ربع ساعه كانت نور نزلت وقاعدنا فطرنا وبعدين فتحنا اللابتوب وشغلنا فيلم سكس وعشان هما في مدارس لغات غير المدرس بتعتنا طبعا كانو بيدورو ع الي هما عايزنه
حبو فيلم لولاد معاه بنتتين وبينيك طيزهم ويفتحها هنا عرفت أن نور عايزه تعملني عملي مش نظري
نور بص انا سالت فيفي وقالتلي أن خرم الطيز بيحتاج يتوسع الاول عشان متتعورش وقالتلي أن نوران لما تخف هتكون مش محتاجه تتوسع بس انت مينفعش تنكها انهارده
فيفي دي الخدامه عندها ٢٧ متجوزه
انا تمام بس انتي عادي صح
نور قالتلي مانت هتتعلم فيا انا وهتفتحني انهارده وفيفي نزلت اشترتلي كريم مخدر بيساعد وهيخليني محسش بالوجه
انا طب هو فين
نور طلعت الكريم وقالتلي هو دا وبعدين نزلت عند زبي وقلعتني الشرت بدائت تمص زبي
مممممم اممممم من المره الي فاتت انا كنت عايزه المره دي تيجي بسرعه ممممم امممم اححح احساس زبرك في جوه بقوي جميل اومال في طيزي هيكون عامل اوي
قالتلي اللحس كسي و طيزي ياخلودي
لحست كسها
مممم اححححح لسنك جميل ع كسي ياخلودي نيك كسي بلسانك ياحبيبي امممم نيك كسي بلسانك جامد ياروحي اووووف نيك كسي وطيزي بلسانك قبل ما تنيك طيزي بزبرك غرقهم بريقك متقلقش ياحبيبي فيفي معطرهملك ومظبطهملك
ونزلت ع خرم طيزها
مممممم احححححححح اي الجمال دا اووووووووف شوفي ابن عمتك بيعمل اي فطيزي يشرموطه ببص ع نوران لقيتها مقلعتش لكن بتلعب فكسها من تحت البنطلون استغربت بس عرفت أن دا اتفاق بنها وبين نور
نوران ايوا شكلك مبسوطه بالبوه
نور انا لبوه اوووي مبسوطه اوووي انا شرموطه زي ماما بتتناك من صحاب بابا وانا بتتناك من خالد ابن عمت صحبتي وهيفتح طيزي انهارده اه اووووف خد الكريم ع صبعك وادهن طيزي وبعبصني بيه
خدت الكريم ودهنت طيزها وبعبصتها ودخلت أو صبع ليا
اووووف ايوا كدا لف صبعك جوه طيزي نيك طيزي المتناكه الي زي طيز ماما اووووف دخل الصبغ التاني ليا ودخلت الصبغ التاني
هي اييي بيوجع بس جميل دخل اكتر نيك طيزي ياخلودي
اهه صبعك جميل ياحبيبي اووووف صبعبك فتح طيزي وسع طيزي المتناكه ياخلود نيك طيزي بصبعك اوييي نيك خليني شرموطه زي ماما دخل زبرك بقي عايزه اجرب احساس اني اكون متناكه ياحبيبي
دخلت زبري فطيزها قالتي
لا مدخلوش مره واحده دخل راسو بس عشان متعورش
فعلا دخلت راسو بس قالتلي احح اه جميل استني لحد مقولك دخلو كلو وبعدين دخل للاخر ولحد متعود عليه سيبو جويا
وانا فراحان اني بتعلم حاجات جديده خصوصا انها خبيره وانا شيلها الفضل عشان خلتني فحل لحد دلوقتي
وبعدين قالت دخلو كلووو ياخلووود دخلت زبري للاخر ونمت عليها وفضلت ابوس فيها وامصص فشفايفها لان كل خبراتي عن البوس كانت عادل امام فكنت بقلدو
لحد ملقيتها متقولي نيك ياله نيككك ياخلوود نيككك ياحبيبي
فضلت ادخل واطلع براحه وهي
ااهه اححح اههه ياحبيبي زبرك جميل فطيزي ياخلود زبرك خليني متناكه لاول مره فحياتي عمري ماهنسي النيكه الاوله انها منك ياقلبي نيكك طيزي ياخالد اه نيك طيزي شبه ما عمو سمير صاحب بابا بينك ماما ياخالد ياله نيك جامد ياخلود نيكك ياحبيبي
سراعت النيك شويه وفضلت انيك فيها وهي عماله توحوح
اححح اووووه جميل نيك كدا اهههه ياخالد نيك ياخالد اه اه اوووف نيككك ياخالد اههه زبرك جميل ياحبيبي نيكك قبل متجيب قولي عشان أعلمك حاجه جديده اهه نيك ياخالد ياحبيبي اههه اههه فضلت عشر دقائق انيكها حسيت اني حجبهم قولتلها هجيب قالت طلع زبرك بسرعه طلعتو وفضلت ابوس فيها شويه وقالتلي كدا هيهده شويه عشان نطول ياروحي وبعيد قلبت نفسها ع ضهرها وقالت لنوران تعالي يالبوه حطي مخده تحت ضهري عشان خلودي ينيك كويس ونوران نفذت الأمر كأنها انسان الي ونور رفعت رجلها قالتلي ياله بقي ياخلود اللحس كسي واللعب في بزبك حبه قبل متدخلو فطيزي تاني وفعلا فضلت اللحس كسها لحد مجابت شهوتها وبعدين فرشت فيها بزبري وهي جت مصت زبري وقالتلي عشان ادوق طعم كسي وطيزي من ع زبرك ياحياتي وبتمص مممم جميل طعم كسي حلو اوي من ع زبرك ياروحي تعالي يانوران ياهيجه مصي زبر خلود معايا ونزلوا الاتنين يمصو زبي ولسه نوران بهدمها مش عارف بس متغرقه شهوه شكلها جبتهم وهي بتتفرج
وبعدين نامت نور تاني وقالتلي ياله نكني ياحياتي
رجعت دخلت زبري فطيزها وفضلت ارزع فيها ونيك فيها وهي اههه احححح جمييل زبرك جميل اوووي ياخلود زبرك زي العسل ياحبيبي وفضلت انيك فيها اكتر من ربع ساعه ع الوضع دا لحد مجبت جوه طيزها وهي ليست وقالت أنا هطلع بلبنك انام ياقلبي وبستني بوسه من بوقي
قعدت انا نوران
انا هو في اكل هنا انا جعان اوووي
نوران اه في فالتلجه جوه جبنه و بسطرمه و بيض بس هند مش هنا واخده اجازه انت عارف
هند خدامه خالي ٤٢ سنه متجوزه وعندها تالت بنات
انا مش مهم هدخل انا اعمل اكل تأكلي معايا
قالتلي ماشي اكل معاك
حضرت الاكل وقاعدنا كلنا واحنا بناكل
انا بس انتي لي مشكرتيش معانا
نوران عادي يعني مكنتش حبه
انا اومال كنتي بتلعبي فكسك لي
حستها اتحرجت قولتلها لا قوللي بصراحه
قالت بصراحه نور قالتلي مشركش معاكو شتمها راحت ضربني انا مش عارفه انا وافقت ازي واي خلني اوافق خصوصا بعد مضربتني مع اني لو ضربتها انا الي هسكبها بس انا حبيت أنها تمشي كلمها عليا مش عارفه لي
بس كان نفسي اجرب معاكو
قولتلها طيب هي علبة الكريم هنا ولاه خدتها قالت معرفش هدخل اشوفها
ودخلت طلعت بيها قالتلي موجوده
قولتلها طب حضري نفسك بليل عشان نبقي لوحدنا
وكدا الجزء دا خلص
حبب اقول إن كل دا انا لسه بحكي البدايه وازي اتعلمؤ يسري يؤدي ؤ لل للي عندهت الجنس وكل دا حصل حقيقي معدا المحادثات يعني لاني مش فاكر الكلام بظبط كان اي اكيد انتو فهمين اي انتقد واي حد عايز حاجه تتعدل يقولي وشكرا ليك باحسن قراء فالدنيا مش هتاخر عليك يسطا
الجزء الثالث
وقفنا الجزء الي فات لما قولت لنوران تستني بليل عشان هنيكها نيكه حلوه بعد متعلمت ازي انيك من نور
دخلنا قاعدنا في غرفة المعيشه انا ونوران نتفرج ع افلام
(عاديه يا عزيزي القراء اكيد معنديش الصحه انيك كل
شويه كدا اهدي شويه والنيك هيجي متبقاش متسرع كدا )
دخل علينا مرات خالي ودي اسمها منال ٤٩ سنه وايه اختهم الكبيره ٢٧ سنه وحسن الولد الوحيد لخالي 17 وشهد ودي ملهاش دور فالقصه زي مقولتلكو
قاعدنا كانو جايبين حلويات ولب وبيبسي مكنتش مقطعه اياميها
قاعدنا كلنا وهزرنا
منال اي ياخلود قاعد مع خطبتك طول انهار كدا كدا لما تكبر هتتجوزها انا الي يقعد مع بنتي لوحدهم يتجاوزها
ضحكت بكسوف حقيقي لاني بحب مرات خالي دي جدا
اي شكلي كسفتك طب في مفاجاه بكرا بعد الجمعه هنروح البحر كلنا
نوران بجد بس نورح بحر غير الي فاخر للشارع دا
منال لا الناس هناك تعرفنا وبيقعدونا يعيد عن الناس وانتي عارفه المصيفين
نوران يووه خلاص طيب
شهد مش مهم المهم ننزل المياه دا البحر اخر الشارع وبنروح كل سنه مرتين أو تالته بس
ايه خلاص انا هدخل اجهز الهدوم وابعتي خالد يجيب الحاجه الي هفطر بيها وتبقي نجيب غداه من بره
منال خلاص ينزل هو وشهد
شهد لا انا مش قادره انزل
نوران خلاص انا هنزل معاه
منال بوص البنت مدلوقه ع الواد ازي لا احنا لازم نجوزكو بسرعه
نزلنا انا ونوران واحنا فالاسنير جاهزي نفسك يا نونه عشان بليل
نوران جاهز يا روح نونه بس انا مش عايزك تعمل كدا مع نور تاني
انا يبنتي انتي الي معرفني عليها وانا بحبك انتي وهي بتعلمنا حاجات جديده وهي اكيد هتعمل كدا مع ناس تانيه لكن انتي بتعتي انا وبس
نوران هفضل بتعتك انت وبس انا بحبك وراحت بيسني من بوقي
جبنا الحاجه وطلعنا وفضلنا نجهز اللبس والعومات والأكل لحد الساعه 11 بليل كان خالي جه وقالنا انو عندو شغل ومش هيجي معانا وقالنا انا وحسن نخلي بالنا من البنات بهزر عايز يحسسنا أننا الرجاله بتوع البيت يعني وخد مراتو وطلع فوق
وانا دخلت اوضتي وكانت شهد نامت وايه نامت وحسن دخل اوضتو ربع ساعه ولقيت نوران داخله عليا الاوضه لبسه كاش مايوه وبس حرفيا (هتقولي عرفت ازي هقولك هي داخله عشان انيكها فأكيد قلعتها مش محتاجه يعني )
دخلت اول مره تدخل من غير اللابتوب هي كان دخله مش عايزه تضيع وقت
من غير كلام جت قعدت جمبي وادتني الكريم وقالتلي انا جاهزه ولعب في زبي وقلعتني الشرط فضلت تمص زبي
نوران اممم انا بحبك اووي نفسي نتجوز واجيب منك نونو وتفضل معايا علطول ياخالد
انا بححبك ياموزتي مش هبعد عنك ابدا
نوران يعني انت بتحبني انا وبتنيك نور وبس
انا انا مش بحب غيرك ياروحي
نوران طيب هتعمل اي معايا انهارده
قولتها هنيك واعلمك الشرموطه بس بشرط تكوني شرموطه معايا انا وبس لو حد غيري نكك أو لمسك وانا عرفت مش هتجوزك
نوران قالتلي انا بعمل كدا عشان بحبك صدقني انت حبيبي وجوزي
انا وانتي مراتي شرموطي تعالي في حضني حضنتني وفضلت ابوس فيها ورفعت رجلها ع كتفي ودهت طيزها كريم وبقيت ابعبص فيها اول صبع دخل سهل عشان كنت فتحها قبل كدا تاني صبع داخل بصعبه شويه
نوران اهه اوووف المره دي اجمل بكتير انا حسه أن كسي يزغزغني
انا هنيكك ياشرموطه هنيكك انتي ونور وكمان هنيك ميمي الشغله بس مش عارف ازي
نوران متقلقش هخليك تنيكها بس نكني انا الاول اوووف نيك شرموطك افشخ طيزها ياخلودي
انا اوووف يالبوه انتي اتعلمتي بسرعه
نوران انا عشانك اعمل اي حاجه ياروحي
دخلت راس زبري وسبتها شويه عشان تتعود عليها
نوران اهههه اه اه جميل اوووي زبرك حلو اوووي للمره دي جميله اوي ياخالد مش عايزه زبرك يطلع من طيزي ياحبيبي عايزك معايا علطول ياروحي
دخلت زبري للاخر مره واحده
نوران اه براحه ياروحي
انا لي مش كدا حلو ياشرموطتي
نوران كدا جميل ياقلب شرمطه نيكني وافشخ طيزي زي مفشخت طيز نور
فصلت انيك فيها وهي
اهه اووووف اي الجمال دا حسه اني بحلم وصوتها بداء يعلي كنت حاسس ان البيت كلو سامعنا
نزلت ابوس فيها وقولتلها وطي صوتك يامتناكه هتفضحينا
قالت مش قادره زبرك جميل اوي ياخالد جويا بحححبك اوي ياحبيبي نيك جامد ياروحي افشخ شرموطك ياقلبي
وفضلت انيك فيها ربع ساعه وبعدين قولتها هجيب قالتلي هات جويا عشان انام بيهم زي نور ياروحي
(مشهد تاني حسن واقف يتفرج علينا من الباب لي متكلمش هتعرف مع الوقت ياحبيبي متسعجلش )
نمنا وصحيانا تاني يوم
انا نفخت العومات نوران جهزت الهدوم وشهد وايه بيجهزو الاكل فالعلب والشاي والنسكافيه والعصير والليب والسالي والشبسي وحسن كان بيجهز نفسو بس حسو بيقرب مني اوي وعمال بهزر معايا
حسن اي ياعم مالك شكلك تعبان لي انهارده
انا اصلي نايم متاخر بس
حسن لي كنت سهران مع الموزه ويضحك
انا بضحك قولتلو لا منا معنديش موزه
حسن قالي امال نوران اي مش المزه دي
انا اتكسفت وسكت
حسن لا دانتو محجوزين من زمان لبعض
انا ياعم خلاص بقي ويضحك
حسن قالي متبقوش تسهرو. احنا راحين البحر تاني ابقو اللعبو فالبحر وبيضحك بخباسه بس انا مخدتش في بالي
نزلنا روحنا البحر وقعدنا في اول صف بعيد عن الناس لأن الناس الي شغاله يعرفو مرات خالي كويس لأنها بترضيهم بحاجه محترمه
دخلنا غيرنا كلنا
منال مفيش نزول غير لما نفطر
حسن لا انا مش جعان
منال مش قولت مفيش نزول قبل متفطر
كلهم قالو لا احنا مش عايزين ناكل عايزين ننزل للبحر
انا انا عن نفسي ياروحي هاكل معاكي قبل منزل
منال انت حبيبي كلهم ولاد وسخه
حسن مانتي كدا بتشتمي نفسك يامنال
منال وانت مالك يكسمك اشتم براحتي
حسن براحتك يابطل انا هنزل المياه بقي خالي جوز بنتك جمبك قاله يخطفوكي ولاه يجليك عريس ع البحر
منال دا حبيبي ورحت بيسني من خدي
قاعدنا كلنا انا ومنال وايه
وبعد الاكل نوران طلعت كلت وقالتي مش هتنزل قولتها خديني معاكي مسكنا ايد بعض ونزلنا والبحر اول مالمياه غطتنا روحت عطيها بعبوص
نوران اه خلي بالك يحبيبي حد يشوفنا
انا هشوفونا ازي يالبوه واحنا تحت المياه روحت مسك كسها
نوران اححح وشي هيبان ياروحي لما نروح اعمل الي انت عايزه
حسن اي بتعملو اي
نوران لا لا احنا مش بنعمل حاجه باين عليها اللقلق
حسن ممم طيب انا جي العب معاكو
انا في بالي قطعت عليا اللحظه يابن الوسخه ابن الوسخه
فضلنا نلعب فاليماه كلنا وكل شويه اغرف بعبوص ونوران اعدي واحك فيها وهي مستمعه بس خايفه وكل شويه تبرقلي وتبص علي حسن وانا ساعاتها كنت بفكر بزبري مش بدماغي ومش شايف حسن اصلا
روحت مدخل ايدي جوه الميوه وكلوت ومدخل صبعي جوه طيزها
نوران مممم بس ياخالد هتفضحنا
انا لي ياروح خالد مين هيشوفنا
روحت مدخل صبعين
نوران قالت اه بصوت عالي وحسن جمبنا طلعت ايدي بسرعه
حسن في اي
نوران مفيش دا خالد قرصني البرد
حسن هو في حد يقول ع جوزو براد بردو
وكملنا لعب وروحت مدخل للصبعين غمضت عينها وحسن خد غتص وانا مكمل وهو طول اوي تحت شكيت انو شايفنا روحت مطلع ايدي طلع وقالي هطلع انا بقي واسبكو براحتكو وراح غمزلي
انا شكل اخوكي شفنا
نوران يانهار اسود مش قولتلك نعمل الي عايزنو فالبيت دا هيقول لماما وهتديني عقله
انا متقلقيش بس اي حد يسالك احنا معملناش حاجه هو عمال يرخم علينا من بدري تعالي ندخل جوه شويه
دخلنا جوه لحد اخر طولنا مش باين مننا غير دمغنا بس
وفضلت العب فكسها وطيزها وابعبصها قالتلي انا عايزه اتناك هنا
قولتلها لا مينفعش اول ما نروح هنيكك ياشرموطه
نوران قلب الشرموطه
قاعدنا شويه ابعبصها احسس علي كسها لحد مكانت مش قدره تقف
قولتلها كفايه كدا تعالي نطلع ناكل ونشرب عصير
قالتلي لا كمل لحد مجيب شهوتي وقولتلها لا وفريها عشان تبقي جاهزه فالبيت ومتزهقيش مني
نوران انا عمري مزهق منك ياجوزي ياحبيبي
طلعنا كلنا
حسن بس شكلكو تعبتو من البحر
نوران وشها احمر وكانت خايفه
انا اه جدا لعبنا كتير
ايه ايوا ياعم ومين قدك فالبحر انت والموزه وامها واخواتها وبتضحك
منال بطلو رخامه ع العيال يااوساخ
انا وانتي انتي حبيبتي لو ينفع كنت اتجوزتك انتي ياروحي ورحت بايسها من خدها
كملنا اليوم ع كدا سويه فالبحر شويه بره مع شويه بعبصة لنوران وكدا لحد مروحنا نوران قالتلي اي اجيلك ولاه هتنام قولتلها لا طبعا تعالي
روحنا استحمنا كلنا وكلو دخل ينام وانا مستني نوران تيجي دخلت بس كانت لبسه تشيرت بس هو مش تشرت بس انا شايفو تشرت بس
اول مدخلت مخدتش وقت فكلام نزلت ع زبري
امممم اممممم اممممممم
انا اي يابت انتي مستعجله لي هو انا هطير
نوران مانت تعباني فالبحر مخلتنيس اجيب شهوتي
مصت خمس دقائق روحت قايم قلبها ع ضهرها ومدخل زبري فيها
نوران اححححححح أيي انت حبيبت النيك السريع لي ياخربتك طيزي اووووف جميل خليك سريع كدا اوووف نيك ياخلود نيك شرموطه ياحبيبي نيك مراتك يقلبي نيكني جامد ارزع اوووف افشخني اوووي ياروحي بحححبك اوووي ياخلودي بحححبك اوووي
كان حسن بيتفرج علينا من بيضرب عشره انا خدت بالي بس قولت يمكن بيتهئلي من البحر ولاه حاجه
قلبت نوران ع ضهرها فضلت امصص فكسها واكل فيه واعضه بس عضه بسيطه وهي امممم اممممم لسنك حلو اوي ع كسي نيك كسي بلسانك اعقبال متنيكو بزبرك ياروحي امتت بقي هتنكني فكسي ياخالد وانا ابعبص فيها بصبعي وانا بمص كنت هي جابت شهوتها للمره التانيه
روحت مماشي زبري ع كسها شويه وبعدين رفعت رجلها ع كتفي ودخلت زبري فطيزها
نوران ممممم كمان مممم نيك خالد نيك روح قلب نوران نيك جامد وافشخني بحححبك اوووي ياخلود
فضلت ربع ساعه انيك فيها لحد مجبت لبني جوها ونمت زي منا من غير ملبس حاجه
صحيت الصبح ع ايد بتلعب في زبري ببص لقيت نوران بتقولي اصحي يحبيبي عشان المفاجاه
مفاجاه مفاجاه اي يشرموطه ع الصبح
نوران كانت نفسك تنيك مين
هو لغز
مش كان نفسك في ميمي ياله عشان تطلع تنكها وانا ونور هنقعد نتفرج عشان نتعلم منها وبستني من بوقي وقامت
دخلت استحميت وليست شرط وتشرت عشان يكون سهل وفرحان اوي لاني دماغي ساعاتها كانت اني اكيد هتعلم حاجات فعلا دا حصل
طلعت خبطتنا ودخلنا لقينا نور بتفتحلنا وهي ملط
دخلت من غير متتكلمي ع جوه واحنا دخلنا ورها وكانت ميمي قاعده وحطه رجل ع رجل ولبسه بره واندر
نور دخلت نامت ع بطنها علطول ورفعت طيزها نص رافعه ومتكلمتش
انا مستغرب البت دي بتعمل كدا لي هنا ميمي اتكلمت عشان عشان ترد ع الاساله الي فبالي
ميمي انا عارفه انك مستغرب بس انا ست البيت دا ست نور وست ابوها كمان الدنيا دي يتبقي عبد يتبقي سيد مينفعش تبقي فالنص اللبوه دي عرفتني انك فحل بس لسه خام انهارده انت مش هتنكني هتنيك الشرميط دول وانا هعلمك تكون سيد وانا هكون ملكه يعني متفكرش تعمل معايا الي بتعملو معاهم
انا استني استني انتي لي بتتكلمي كدا هما وافقو انك تكوني كدا ازي انتي شغاله عندهم يعني فاي وقت يقدر يمشوكي ويجبو غيرك
ميمي شكل دماغك حلوه وبتفهم بس هما حبين كدا وراحت ضربت نور قلم نزل ع وشها
نور شكرا يستي انك عرفتني مقامي بقلمك دا
ميمي اي رايك وأبوها كمان خول بيتناك وبيعرص ع امها مع صحابة
انا هو الكلام دا حقيقي يانور
ميمي منقدرش تتكلم معاك غير لما انا اذنلها واحب اقولك أن اه وانو كمان عرف انك فتحت طيز نور وهيخليك تفتح كسها بس وهو موجود انا عرفه أن مدرستك فاضل عليها شهر الشهر دا هتمشي من هنا حاجه تانيه هتنسي خالد الاقديم ممكن ترفض كل حاجه فايدك بس انت مش خسران حاجه انت هتبقي براحتك انيك فاي وقت وهتسعدني كمان اني اوصل لام نور عشان هي الوحيده الي عامله فيها ملكه معايا وانا مستحمله عشان الفلوس الي بخدها من العرص جوزها
خالد انا موافق
ميمي عايز نوران معاك تبقي كلبه يعني زي نور
خالد بقولك اي نوران ملكيش دعوه بيها عشان منزعلوش من بعض تمام
ميمي انت حر بس مش هينفع تشارك معانا انهارده خليكي قاعده ع الكرسي يانوران وراحت ضربت نور اقلام وره بعض يعدو العشر اقلام جهازي نفسك يابت المتناكه
نور حاضر يستي انا جاهزه ياسيدي خالد تعمل فيا الي انت عايزو حتي لو هتموتني انا موافقه ومعنديش مانع انت سيدي وميمي ستي وست ابويا وهتكون ست امي قريب
ميمي اي رايك فالنشيد دلوقتي انت تعمل كل حاجه تنيك وتضرب تعمل الي انت عايزو بس عشان انت متعرفش هتعمل اي انا هكون معاك المره دي واعلمك نكها زي مبتعمل معاها
انا مصي زبري يانور
نور بصت لميمي بتاخد منها الاذن
ميمي يابت المتناكه سيدك الي يقول عليه يحصل وضربتها علي كسها ضربه خلتها هتموت من الوجع
انا اتفجات
ميمي هعد من واحد ل عشره لو مرجعتيش ماكنك انتي عارفه انا هعمل فيكي اي
١ ٢ ٣
نور اسفه يستي كسي وجعني مش قادره
٤ ٥ ٦
نور خلاص يستي قومت اهو
قامت وميمي جابت شمعه كبيره وحطتها ع ضهرها
شمعه من بيعطرو الجو يا عزيزي القراء
ميمي عارفه لو الشمعه دي وقعت هخليكي تتمني الموت يابت الوسخه انت هنتكها مع كل مره تدخلو فيها ترزعها بيدك علي طيزها مفهوم
انا مش باخد اومر من حد مفهوم ؟
ميمي عجبتني اعمل الي يريحك بس كدا هي هتتمتع اكتر
انا انا لو بسمع كلمك فعشان تعلمني لكن هتامرني فانا مش عايز منك حاجه
ميمي ياعم متزوقش قولنا اعمل الي انت عايزه
انا ضربت نور ع طيزها مرتين جامد وروحت قيلها شيلي الشمعه دي ونامي ع ضهرك وارفعي رجلك فالهوه وامسكي الشمعه في ايدك وارفعي ايدك وبصص على ميمي بتحدي
المره دي نفزت من غير كلمه
انا نوران حطي مخده تحت ضهر الشرموطه دي
نوران عملت كدا
روحت مدخل زبري فطيزها مره واحده و ادخل زبري وايديها بالألم ش
نور شكرا ياسيدي عرفني مقامي ياسيدي انا كلبتك وتحت رجلك انا وكل علتي
الشمعه بقت تنزل عليها مياه وهي مش قادره تتكلم لكن جسمها بيتنفض من الوجع
لقيت ميمي جت وراحت تافت في بقها نور من غير كلام بلعتها
فضلت انيك اضرب فيها ربع ساعه ولما حسيت اني هجيب طلعت زبري مكنتش عايز اخلص من المتعه دي ابدا قولتلها ارجعي زي مكنتي الاول يابت المتناكه
انا ميمي خدي منها الشمعه وحطيها ع ضهرها كنت قاصد اومر ميمي عشان اعرف رد فعلها
ميمي خدت الشمعه وحطها ع ضهرها وجابت عصايه قولتلي ثواني ياخلود اسخنلك طيزها
قالتها اكيد حفظه هتعملي اي
طخخ
نور واحد شكرا يستي انك بتربني وتعلمني الادب
طخخ
اتنين شكرا يستي انا كلبتك انا وبابا وماما قريب هتبقي كلبتك
طخخخ
تالته شكرا يستي عشان بتعرفني مقامي وانتي تحت رجلك
روحت عند وشها
ميمي بوسي رجل سيدك يالبوه
نور بصت رجلي فشمعه وقت حرقتها واطفت في ضهرها
ميمي يابت المتناكه كنتي هتخدي ١٠ عصيان بقو ٥٠
بعد اذنك ياخالد نيك طيزها وانا بريبها
عجبتني بعد اذنك فروحت انيكها من طيزها
نور احححح اححح بسيدي نكني وستي ميمي بتربني ياسيدي اوووف زبرك جميل اوي يسيدي بحب زبرك اوي يسيدي نيكني انا شرموطه بت متناكه يسيدي نيكني وهكون انا وابويا وامي تحت رجلك يسيدي بحححبك اوووي ياسيدي نيكي
كانت ميمي جابت حزام وعماله تضرب في نور ع ضهرها
وصوت نور وصل لحد الشارع تقريبا
نور اسفه يستي انا استاهل ان يحصل فيا كدا عشان غلطت
وفضلنا كدا ربع ساعه كمان لحد مجبت فطيز نور
كانت نوران جابت اكتر من ٥ مرات بس انا مكنتش عايزها تعمل كدا مع ميمي عشان متسيطرش عليها بنت خالي وخايف عليها
وبعدين قولتلها انا هدخل الحمام وانزل استحمي قبل ما ام نور تيجي
ميمي لا استني هتدخل الحمام ازي ونور هنا
دخلنا انا وميمي ونوران ونور الحمام
نور اكنها عرفه مكانها قاعدت قدامي وفتحت بوقها
نور نولني شرف بولك في بوقي وع جسمي ياسيدي
فعلا طرطرت عليها كانت بشرب البول وتغرق بيه نفسها
ميمي كانت بتبعت رساله غ الواتس مش عارف لمين
ميمي ياله بقي وهستناكو بعد بكرا الشرموطه الكبيره مش هتبقي هنا عشان أنا عايزه اتناك منك البت نور كان عندها حق لما قالت انك فحل
طلعت انا نوران وانا لقينا الاسانسير طالع من غير منطلبو وأبو نور طالع منو بيبصلي ويضحك
اشرف ابو نور ٤٨ سنه
اشرف ازيك يانوران ياجمليه
نوران الحمد**** ياعمو
اشرف وانت ازيك يابطل
انا بضحك ضحكه صفرا كدا قولتلو كويس حتي اسال ميمي وضحكت نزلت مدهوش فرصه بارد
نزلنا تحت كلت ودخلت نمت
هصحي واكتبلكو الجزء الرابع
في مميزات انك تكون ابن ناس وفي نفس الوقت متربي وسط صيع تبقي كدا وكدا ودا الي خلني بقيت راجل
الدراما لسه مبداتش والتشويق جي قالسكه ياترا مين الي جي من الي هتناك مني تاني
شكرا ع ردود افعلكو الي مقتنش متوقعها وانا طولت القصه زي مطلبتو ومتاخرتش علكو ياريت الي عندو اي ملحوظه عايز يضيف شخصيه بشكل معين فالقصه يكلمني لو عجبتني فكرتو هضفها لسه التقيل جي القصه هتروح لمكان تاني انا مخطللو وكاتب افاكر جباره اتمني تعجبكم
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات لما نيكت نور وميمي علمتني الساديه وقبلت أشرف أبو نور فالاسنسير
دايما فأول الغلط بتقول انك مش هتكتر فيه لكن مع اول غلط بتبداء كل السكك الحرام تفتح فوشك مدام دخلت طريق الشطان الرجوع منو بيكون صعب اوي حتي لو جواك نضيف وانا من بعد اليوم بتاع ميمي ونور تحولت للشطان نفسو
صحيت من النوم بليل جسمي متكسر من الي حصل حسيت
نوران زعلانه مني
انا الجميل زعلان لي
نوران لا مفيش
انا هو انا معرفكيش زعلانه مني لي ياشرموطتي
نوران ممم شرموطك فوق ياحبيبي انا مبقتش
انا اه فهمت تعالي افهمك لي مخلتكيش تعملي كدا فوق بس الاول انتي كنتي عايزه تعملي زي نور يعني عايزه تبقي كلبه
نوران نفسي نفسي اوي انا اول مره اكون هايجه كدا واول مره احس برجولتك وانك احسن حد فالدنيا وانك سيدي ورجلي واني عايزه اعيش حياتي تحت رجلك
انا يخربتك جبتي الكلام دا منين
نوران من هنا وبشاور ع قلبها
انا بس دا هيوجعك وانا مش عايز اعمل معاكي كدا ولاه اكسرك
نوران الوجع منك هيكون حاجه تانيه انا هكون مبسوطه ومش هشتكي وهتلقني احسن من نور
انا طب بوصي انا عايز اخليكي ملكه علي نور عشان كدا مخلتكيش تشركي معانا مش عايزك تتكسري قدام ميمي عشان هي هتسغلك شبه مهي بتسغل اشرف ونور وانا كمان عايز اخليها كلبه لينا يعني هنا انتي كلبتي فوق انتي ستهم مفهوم
نوران امرك ياسيدي
انا هههه دانتي عجبتك اللعبه
نوران جدا جدا ياسيدي
انا طيب هما فين نامو ولاه لسه
نوران مفيش حد هنا غير انا وانت وحسن وبابا كلهم هيبتو عند هبه وبابا مسافر كمان نص ساعه
انا خلاص تعالي نطلع ناكل ونقعد مع حسن وخالي شويه عشان وحشني
نوران امرك ياسيدي
ضحكت وطلعنا قاعدنا معاهم
حسن اي ياعم العريس بقيت تنام يامه اليومين دول
انا و**** يابو علي مش عارف تعبان لي كدا
حسن هو الجواز فألاول تعب
خالي مين هيتجوز
انا اي يخال انت عايز فرح وخلاص انا لسه صغير يبقي حسن الي عليه الدور
خالي باض انت راجل بتتحايل عليا عشان تنزل معايا الشغل مش الخول الي جمبك الي بيقفل الاوضه عشان مينزلش
انا ياخال مهو فثانويه عامه بردو هو صح احنا فالصيف ومورهوش حاجه بس ماشي طبعا انا بهدي النفوس
نوران بتضحك خلاص يابابا نشوف لحسن عروسه
خالي طب وخالد
نوران كشرت قالها بتغيري من دلوقتي هجووزهولك متخفيش
حسن انتو هتجوزني انا مش عايز جواز انا عايز ابقي حر طليق
انا ياولد ياجامد انت
خالي خمسه عليك طول عمري بقول انك اكبر من سنك وهتكون حاجه كبيره اسبكو انا عشان مسافر اسبوعين وجي صح طلع 4000 جنيه عطا لحسن 3000 وانا 500 ونوران 500 قالو هند جايه كمان يومين خلي معاك 2500 دول للأكل والشرب و500 ليك زي اخواتك امك وايه وشهد قاعدين عند خالتك اسبوعين بردو عشان هتولد
انا **** يخليك لينا باخال
نوران **** ميحرمنيش منك ابدا يابابا
حسن 500 جنيه بس زي العيال الصغيره مقبلين يحج
خالي مفيش كلمة شكرا حتي عيل خول ياله مع السلامه
حسن ها اكيد هتسهرو معايا
نوران لا انا عايزه انام
انا انا هسهر معاك ياعم
حسن احسن انك هتنمي عشان تبقي قاعدة رجاله
نوران صح الكلام الي بيقولو دا
انا لا طبعا انتي تنوري ياروحي
حسن خالي بالك اخوها الكبير قاعد
انا طب مانت اخويا الكبير ياعم ياله يانوران ادخلي نامي وغمزتلها عشان تستنني
حسن بما اننا رجاله مع بعض بقي انا بشرب سجائر اوعي تقول لحد
انا هههه منا كمان بشرب هات سجاره بقي
شربنا سجائر وقعدنا يجي ساعه ونص مع بعض نتكلم في اي حاجه وكل حاجه
وبعدين قالي انا داخل انام
دخل روحت داخل ع اوضتي لقيت منظر مكنتش اتوقع اني اشوفو انا كنت مفكر نوران نامت وزهقت اصلا نوران قاعده ع السرير ملط بوضع الكلبه وجبها حزام وعصايه وشامعه ومشابك
انا انا كنت فكرتك نمتي
نوران انام ازي من غير ماسيدي يأمر
انا مممم هو انتي جاهزه اوي كدا
نوران انا دخلت قريت حاجات كتير عن الساديه وازي ابقي سيلف شاطره علي منتدي العنتيل
انا مممم شطره ياكلبتي بس يعني اي سيلف
نوران يعني عبد أو رقيق اني تحت امر سيدي وتحت رجلو الي يأمر بيه انفزو حتي لو طلب اني اموت نفسي
انا ضربتها ع طيزها جامد قولتلها شطوره ياكلبتي بس انتي قدامهم فوق مش كلبه انتي ستهم
روحت خليتها تمص زبري
نوران مممم ممممم اممممم اممممم زبرك جميل يسيدي
حشرت زبري فبقوها وصل لحد زورها
نوران كحح كحح امم اممم جميل يسيدي وانا بصص لقيت حد بيبص ع الباب ولقيتو حسن روحت لبس وقاعد خايف من الي هيحصل
داخل حسن علينا وقعد جمبي
حسن بما اني شوفتكو ودي مش اول مره فانا هخليني صريح معاك انا سالب بس عمري مفكرت اعرص أو اكون ديوث بس لما شوفتك مع نوران هيجت وفرحات وضربت عشره كذا مره اول مره زبري يوقف من غير متناك ومعنديش مانع من الي انتو بتعملو بشرط أني أشرك وانت تكون سيدي وسيد اهلي كلهم
انا أولا انا محدش بشرط عليا ثانيا انت يامتناك لو قولت لحد عقولهم اني شوفتك بتتناك عشان كدا بقول كدا عليا ثالثا انا موافق بس مش عشان متفضحينش عشان أنا من انهارده هكون راجل البيت بعد خالي طبعا واديتو قلم تقريبا العمره كلها سمعتو
حسن نزل بأس ايدي وقلعني الشرط ومص بزبري
انا نوران تعالي قلعي المتناك دا ضربتو قلم طرشو كنت قاصد اني اجي عليه عشان لو عايز يرجع فرائيو لكن كان حبب
نوران كانت خايفه لكن كانت بتنفز كلمي بالحرف قلعت حسن وفضلت مستنيه الأمر
انا تعالي خليه يبوس رجلك انا سيدك وسيدها لكن هي ستك تسمع كلمها من غير تفكير
حسن حاضر وبيبوس رجل نوران
انا اديتو قلم قولتو اولا اسمها امرك ثانيا انا لسه مقولتلكش بوس
حسن امرك اسف
انا نوران اللحسي طيز الخول دا
نوران نزلت ع طيز حسن مممم ممممم اومال كنت عامل عليا راجل لي يامتناك
حسن منا مكنتش معرص غير لما شوفت خالد وهو بينيكك
انا اديتو قلم قولتلو خالد حاف يابن الشرموطه
حسن طب اقولك اي
نوران دا سيدي خالد وسيدك
حسن حاضر انا مكنتش معرص غير لما شوفت سيدي خالد بينكك
حطط زبري قدام وشو قولتلو مص انت و الشرموطه اختك
نوران جت جري قاعدت تحت زبري بقو يموصو هما الاتنين زبري وبوسو بعض
نوران مممممم مممم زبرك وحشني ياسيدي عايزك تفشخني النهارده قدام العرص اخويا
حسن نيكني انا واختي ياسيدي وخليني معرص رسمي
انا دا كدا كدا يامعرص متقلقش نام ع ضهرك ياخول وانتي ياليوه نامي ع وشك فوق منو
نفزو هما الاتنين بقيت انيك نوران وهي فحضن حسن
نوران اه نيكني ياسيدي اووووف زبرك جميل ياسيدي بحب زبرك ياسيدي وانا فحضن اخوياا اجمل بكتير ياسيدي نيكني جامد ياسيدي بحححبك اوووي ياسيدي
حسن عمال ينهج
قولتلها نوران تعالي مصي زبري
نوران امرك ياسيدي
انا وانت هتلحس طيزها لو لمست كسها بلسانك هتعقد تالت الايام تتعذب تمام
حسن امرك ياسيدي
نوران بتمص زبري و حسن بيلحس طيزها أو بياكلها مش بيلحسها
انا انتي ارفعي رجل اخوكي المتناك وانت كمل لحس فطيز اختك الشرموطه
نفزو كلامي رحت مدخل زبري فطيز حسن مره واحده
حسن اف اف اف اححح اهه جميل جميل جميل زبرك جويه مليني ياسيدي مش شبه الخولات الي بينكوني نكني كمان سيدي قدام اختي انت سيدنا وحبيبنا وفحلنا ورجلنا
انا متناك خول معرص ع اختي لسيدي خالد نيكني ياسيدي يادكر اه يسيدي اه اوووف زبرك جميل وبيوجع
وانا عمال اضرب طيزو وتترج واضرب زياده
حسن اوووف اضرب كمان يسيدي نيكني ياسيدي انا وانتي ياسيدي
نوران اوووف ياخول بتحلس جامد لي
حسن عشان سيدي خالد بينيك جامد باشرموطه مانتي خدتي زيرو يامه وأعرفه
نوران يابن الوسخه براحه هجيب اه اه اه اههههه
جابت علي وشه
انا اوعي نقطه تقع منها
فضلت ربع ساعه بنيكو ع الوضع دا وبعدين قولتلو قوم نام ع بطنك وانتي يانوران نامي علي بطنك فوقيه
وبقيت انيكهم هما الاتنين مع بعض
نوران اوووف احساس جميل اوي ياسيدي وانا بتتناك فوق اخويااا اه اووووف اه يسيدي نيكني كمان ياروحي
اووووووف اه نيكني وانا فوق اخويا العرص ياسيدي
حسن اووووف اهه اول مره اتمتع كدا فحياتي اختي بتتناك فوقي وابن عمتي الصغير بينكنا احنا الاتنين اووووف
نوران اه اه شايف ياخول سيدي بينكنا ازي
حسن اه يالبوه زبرو جميل
ضربتو جامد قولتلو دي ستك يكسمك انا بس الي اشتمها انت هنا مجرد خول كلب تسمع الكلام بس
حسن اه اه حاضر ياسيدي اسف يستي مش هشتمك تاني
نوران اوووف شكرا يسيدي انك مش بتحب حد يغلط فيا
وفضلت انيك فيهم ربع ساعه كمان لحد مجبت في طيز نوران وخليت حسن ينصف زبري وطيزها
انا تعالي عشان عايزك
حسن امرك ياسيدي
جيه يقعد جمبي ضربتو برجلي فوشه قولتلو انت تقعد تحت رجلي مدام مفيش حد فالبيت مفهوم
حسن اسف اسف ياسيدي لسه بتعلم
انا ها بقي مين عمل معاك كدا متحولش تكدب
حسن انا عمري مكدب عليك
عزيزي المشاهد حسن اكبر مني بس بقي جاضع خضوع تام وشاف انو مبسوط فحياتو الجديده
الكلام دا حسن يحكيه ليك ياعزيزي المشاهد
حسن انا وابن عمي مصطفي كنا بتتفرج ع سكس مع بعض وبعدين بقينا نمسك زبار بعض ونضرب عشره واحده واحده الموضوع اختلف وبقينا نتبادل مع بعض لحد منا كرهت النيك وزبري بقاش يقف مصطفي بيعرف ينيك بس بردو عايز يتناك وانا لما مبقتش اعرف جبنا محمد ابن عمنا التاني بقو هما الاتنين يتبدلو مع بعض وانا اتناك منهم هما الاتنين وبعدين شوفت خالدو نوران بتتفرجو ع سكس كنت عايز ادخل اضربها بس مش عارف اي خلني اسكت وبعدين سمعتهم وهما بيتكلمو عن نور وعرفت ان خالد بينك نوران في طيزها وشوفتهم وضربت عليهم عشره وعرفت ان خالد بينك نور ونوران وان ميمي هي الي بتعلمهم الجنس وانهارده عرفت ان خالد اتعلم الساديه وقفت اتفرج عليهم وهما بيمارسو لحد مخالد شافني وخاف فانا محبش اني اخوفه لاني حبيت علقتهم وكان نفسي اتناك منو وحصل الي حصل
نرجع تاني القصه
انا كل دا حصل طيب انت عارف مكانك فين من انهارده انا مفروض هنيك ميمي بكرا ميمي مغروره وعامله فيها ملكه وانا خايف تخلي نوران تخضع ليها
حسن طب هتعمل اي
انا انا عايز اخليها هي الي تخضع ليا بس لسه مش عارف ازي هفكر وانتو الاتنين هتسعدوني تمام
نوران امرك ياسيدي
حسن احنا الاتنين تحت امرك ياسيدي
انا نوران هتنام فحضني انهارده وانت هتنام فالارض هنا انا حولت كتير اخليك متبقاش خول وكنت قاصد اتك عليك عشان ترجع فكلامك بس انت عايز كدا من دلوقتي مفيش رجوع ولو قولت لحد هعرفهم انك خول وطبعا دي حاجه سهله يعرفوها واني لما قفشتك انا ونوران هددتنا انك بتقول أن في علاقه بنا
حسن من غير تهديد انا مبسوط جدا اني هنام تحت رجلكو
انا جدع ياخول
نمت انا ونوران ملط في حضن بعض وحسن نام ع الارض ملط
صي واكمل
كو بكرا معلش عارف ان الجزء دا صغير ياعزيزي هيتعوض الجزء الجي بس عشان في أحداث كتير هتحصل الجزء الجي مينفعش احرقهالك
سلام
الجزء الخامس
معلش اتاخرت عليكو بسبب ظروف حصلتلي هتكون اخر مره لو محصلش حاجه تاني ههت
:الشيطان الشيطان دائما عندما تسلك له اول الطريق يجعلك سلطان علي كل من يريد الخضوع ويجعل خططك لا تفشل ابدا وهذه الصفقه تكون البدايه :
وقفنا المره الفاتت لما نكت حسن ونوران وحكالي حكايتو وانا عرفتو اني عايز اخلي ميمي خاضعه
تاني يوم صحيت لاني بصحي اول واحد دائما صحيت نوران قولتلها صحي حسن بس بالقلام
نوران امرك ياسيدي
نوران طخخخ طخخخ طخخخ قوم يابن المتناكه ازي نايم وسيدك صحي طخخخ
حسن قام
حسن بأس رجلي اسف يسيدي اسف مكنتش اقصد
انا تعالي انت و الشرموطه اختك عايزكو
حسن امرك ياسيدي
طلعنا بره قولتهم طول ماحنا لوحدنا ملكوش فعاد علي كنب أو كرسي قعدكو علي الارض مفهوم
الاتنين مفهوم
انا قومو اعملوولي فطار
قامو الاتنين عملو فطار وجهزو السفره وقعدت قولتلهم ياولاد المتناكه هتكلو وانا قاعد لما اكل تكلو بقيت الاكل
بقيت اكل وارملهم الاكل ع الارض وحسن ياكل زي الكلب ونوران بقيت تشوفو بيعمل اي وتعمل زيو وفرحانه
بدائت اتكلم
انا انهارده ميمي هتكون كلبه
حسن ونوران ازي
انا نكلم نور تنزل وهفهمكو كل حاجه
انا الو
نور نعم ياسيدي
انا امك مشيت
نور لا لسه
انا طيب كويس انزلي حالا 3 دقائق تكوني هنا
نور امرك بس في حاجه ولاه اي
انا يابنت العرص مش عايز كلام كتير
نور حاضر بس اصل حضرتك كنت قايل أن النهارده هتكون مع سيتي ميمي وهي جمبي اها
انا مانهارده بتاع ميمي بس انزلي
نور نزلت اول ماشفت حسن اتخدت روحت غامز لنوران راحت لطشه بالقلم
نور اي دا انا مش فاهمه حاجه
انا خول زي ابوكي اول مره تشوفي خولات
نور انت تجنن ياسيدي انت هتخلي العماره كلها كلابك بزربك الي يجنن دا
انا طيب تعالي تحت رجلي جنبهم بقي عشان في حاجه لزم نعملها انهارده هو انتي مبسوطه مع ميمي
نور الصراحه كنت مبسوطه قبل معرفك دلوقتي مش حبه تحكمها فيا من غيرك بس اهم حاجه رضاك انت
انا يبقي احنا متفقين لزم نخلي ميمي كلبه
نور ازي دي اكتر شخصيه متسلطه فالدنيا تعرف يسيدي انا بكرهتها لي لاني شوفتك حبيبني حتي وانا تحت رجلك زي مشيفك حبه حسن ونوران لكن ميمي بتأذيني وبتحاول كتير تقل مني خصوصا قدام قريبي وصحبي لكن انت مهما كنت بتضرب بشوف انك بتحبني وحنين عليا
انا طيب بوصي انا هطلع لما امك تنزل وانتي معاكي شالمفتاح وانا هفهما اني حبب اني انيكها لو حدنا هتجيبو حبل وتبرطوها وسيبو الباقي عليا
قعدنا مع بعض ربع ساعه او اكتر شويه وبعدين اتصلت ام نور بيها وقلتها انها نازله وسبتلها فلوس مع ميمي عشان لو عازت حاجه
خمس دقائق وطلعت لقيت ميمي قاعده مستني انا نور بس انا طلعت لوحدي
ميمي اومال فين بت الشرموطه
انا لا خليتها تحت عايز اخد راحتي معاكي لوحدنا
ميمي احسن دا عايزه زبرك بفلقني نصين اصل العرص الي انا متجوزه زبره مش بيقف غير لما ابعبصو انت ياخالد لما تكبر اي ست هتتمناك وتدوب فيك دانت عيل وبتعمل كدا لما تكبر هتعمل اي
انا عيل طب روحي للمتناك جوزك ينيكك هو بقي
ميمي ياعم خلاص انت بتزعل من اي كلمه كدا انا مش عارفه انت ازي صغير وانا مش عارفه اسيطر عليك بس كل مفتكر وانت راكب البت نور كسي يعيط ويقولي لزم اتناك منو
انا متقلقيش انهارده هيعيط من كتر النيك انا هدخل اخد دش عشان مستحمتش الصبح اعقبال مطلع عايزك ملط ع السرير مش بحب الهدوم اصل
ميمي من عيوني ياروحي
دخلت استحميت وانا طالع دخلت اوضة نور لقيت ميمي نايمه ملط ع بطنها روحت رنيت رنه ع نوران عشان يفهمو ورحت نازل اللحس كس ميمي
مممم ممممم ممممممم
ميمي اوووووف جميل ياخالد لحسك حلو ياواد اووووف قطع كسي بلسانك وسنانك انا هايجه اوي ياواد اووووف يجي العرص جوزي يشوف الصغيرين بيعملو اي اووووووف
لقيتها بتترعش روحت بعد عنها نزلت عسل كتير وغرقت السرير بس لقت نفسها بتتكتف
ميمي انت بتعمل اي الكلام دا تعملو مع نور مش معايا انا
انا طب بوصي مين بيكتفك الاول
ميمي نور انتي يابت الشرموطه طب اقوملك وهخليكي تتمني الموت
انا لا لا مفتكرش انك هتقومي من هنا غير وانتي كلبه
ميمي دا بعدك دا لو اخر يوم فحياتي انا مش هخضع لحد
انا حسن هات سكينه عشان نشوف هتخدع ولاه لا
ميمي هتعمل اي بسكينه
انا اكيد مش هتقتلك واللبس نفسي نصيبه انا مش غبي اوي كدا صح انا عيل صغير بس بفهم
انا لنور بقولك اي هتيلي حزام وايد هون وخياره وشطه بسرعه
نور امرك ياسيدي
انا لنوران شيدي شعر الشرموطه دي واربيطي رجلها في شعرها
بقي شكلها عامل كدا
كلهم جابو الحاجات وقعدو ع الارض يتفرجو
انا شايفه كلهم كلابي بيسمعو الكلام ونا طيب مش هستعبدك هتعملي الصح هنيكك هتعملي الغلط يخليكي تتمني الموت
ميمي لو قتلني مس هتوصل للي فدماغك
انا مممم هنشوف لما نخلص حسن
حسن امرك ياسيدي
انا امسك ايد الهون دي دخلها في طيزها وانتي يانور امسكي الخياره دي افشخي بيها كسها الي هيوقف يسلق وعدو مني وانتي يانوران انتي بقرتي حبيبتي اطخن واحده هنا عايزك تقعدي ع وشها مسمعش صورتها ارفع ادي تقومي
أما انا بقي هفضل اجلد فكي لحد ميغمي عليكي وكل دا هيتصور طبعا عشان تنفزي الكلام وصدقني مقدمكيش غير حل من الاتنين يتكوني كلبه وافيه شبه زميلك بتمشي من هنا ومشوفش وشك تاني الاختيار ليكي
ميمي أنا هندمكو علي الي بتعملوه
انا مممم طخخ طخخخ طخخخ
ميمي اه اهه دانا هطلع متين اهلك
شدهتها من شعرها بتقوللي انا يابت المتناكه طيب انا هليخكي تتماني الموت ومش همواتك وفالاخر هتختاري حاجه من الاتنين الي قولت عليهم
ميمي مممممم اممممم يانور يابت المتناكه كسي مش قادره
نور استحملي الي كنتي بتعمله فيا يابن الوسخه اديكي هتبقي كلبه اهو.
ميمي مممم اححح دا بعينك انا هفضل ستك وست البيت كلو مممممم اووووف
انا نزلت بالحزام ع كسمها وشورات لنوران تكتم نفسها
وفضلت اصرب فيها بغل اكتر من خمس دقائق وشورت لنوران تقف
ميمي حرام عليك كفايه كدا انا هموت اه اه اههههههه وجسمها اترعش وجابت عسلها
انا دا انا مش هرحمك ها هتختاري اي
ميمي هكون كلبتك هفضل كلبتك لاخر يوم فعمري بس ابوس رجلك ارحمني
انا مديتلها رجلي وبصيت فعنيها
ميمي باست رجلي ودموعها نزله منها يمكن عشان بتتصور يمكن عشان اتكسرت معرفش المهم انها نفزت
انا نور خليها تبوس رجلك
ميمي ابوس ايدك لا متكسرنيش قدامها
انا لا مهي كلبه زيك بس انا عايز اعرف انتي بتسمعي الكلام ولاه لا
نور حطت رجلها في وشها
ميمي باست رجلها وعيطت جامد
انا قولتلها جاهزه ياكلبتي تتناكي من سيدك
ميمي جاهزه
انا اديتها كذا قلم وره بعض طخخخ طخخخ طخخخ طخخخ جاهزه بس ياشرموطه
ميمي وعنيها مليانه دموع جاهزه ياسيدي
اطلعو كلكو بره
كلهم في نفس واحد امرك ياسيدي
فكيت ميمي قولتله لو فكرتي تغدري هتندامي لسه فايدك الاختيار ها تبقي واحده من كلبي ولاه تمشي ومشوفش وشك
ميمي قعدت تفكر شويه موافق بس مش عايزه نور ولاه ابوها يزلوني انا عايشه عايشه مكنتش احلم بيها ولو اتخدت مني هندم
انا لا انا خلتك تبوسي رجلها عشان اعرف ان كنتي هتسمعي الكلام ولاه لا بس انا مش هخليها اكتر من كلبه ومتقلقيش
ميمي بقي انا تحت امرك وانت سيدي وتاج راسي انت وبس
طيب ياله يكلبتي اثبتي والولاء والطاعه
نزلت تبوس رجلي وتطلع شويه شويه لحد موصل لزبري وبدائت تموصو
ميمي مممممم ممممممم مممممممم حلو كدا يسيدي
انا شطره ياكلبتي مصك جميل يالبوه
ميمي أنا لبوتك وشرموتك وكلبتك وكل حاجه ياسيدي انت صغير بس جميل اوي يسيدي
فضلت تمص اكتر من عشر دقائق
انا اي مسكه مصاصه بكسمك
ميمي طعم زبرك جميل اوي يسيدي
انا طب كسك مش عايز يدوق
ميمي كس كلبتك عايز يدق ياسيدي نيكني وهني وزلني زي مكنت بعمل في أشرف ونور زلني عشان اعرف اني تحت رجلك وتحت جزمتك وتدوس عليا وقت متحب ياتاج رسي
انا شكلك هتبقي اشطر كلبه عندي ياله نامي علي ضهرك وارفعي رجلك
وبدت اللحس كسها وابعبص فيها بغل واضرب فيها جامد لحد محبتهم
ميمي اه اه اه اه ياسيدي ابوس رجلك براحه مش قدره هجيب هجيب ياسيدي
دخلت زبري مره واحده وضربها قلمين افتكر الي بره سمعهم وتفيت في بوقها
ميمي بلعتها اه تسلم ايدك ياسيدي شكرا انك بتعرفني مقامي
انا انتي اي يابن القحبه يامرات العرص وتفيت في وشها
ميمي أنا كلبه متناكه خدامه عندك وتحت زبرك
فضلت انيك وأضرب فيها
ميمي اووووف اححححححح كمان يسيدي ارزع فيا جامد اووووووف ابن المتناكه جوزي لو عرف انت بتنيك ازي هيبطل ينيك وهيتناك منككك اهههه ياسيدي بحب زبرك وبحبك وبحب كل حاجه فيك اوعدك يسيدي مش هتناك غير من زبرك الي يجنن دا اووووووف
انا بس لزم تجبيلي نجوه تحت زبري يامتناكه
نجوه ام نور ٤٢ بطل العالم
ميمي بس كدا وعد مني هتنيكها هي وأشرف اصلا زمان اشرب بره مستنيك تنيكو اووووووف اههههه
انا بجد
ميمي اه اه ياسيدي بجد
طلعت زبري قولتها تعالي وريا ع ايدك ورجلك
ميمي امرك ياسيدي
طلعت بره لقيت اشرف وحسن اقعدين وضع الكلب ونور ونوران مسكين خياره وينكهم بيها قولتهم جدعان ياشرميط
نوران شرميتك انت وبس ياروحي
نور شوفت بابا بيتناك مني ازي ياسيدي لو عايز تنيكو هو بيحلم بيك اصلا
انا لا انهارده يوم ميمي وبس عايزهم ميعرفوش بمشو ع رجلهم ياله ياميمي ع جوه
دخلت وفضلت انيك في ميمي اكتر من نص ساعه بكل الاوضاع
وبعدين اقولتها هيجب يابت المتناكه قالت انا تحت امرك ياسيدي فاي حتي عايزها طلعت زبري من كسها وفضلت ادعكو ع وشها لحد مغرقت وشها وبزازها لبن قولتها قومي نظفي زبري يابت المتناكه قامت فضلت تمص زبي
قولتها انا عايز تاني بس مش دلوقتي انا هنزل واي وقت اكلمك تجهزي نفسك بعد مشرموكه
طلعت لقيت نوران ونور قاعدين بضحكو وأشرف وحسن نايمين تحت رجلهم ولبنهم مغرق الأرض
انا اي ياشرموط
الاتنين قتلناهم ياسيدي زي مامرت حسن جاب ٣ مرات واشرف٢
انا جدعان يالبوي حسن نوران ياله ننزل
وكدا الجزء دا خلص لو عجبكو موضوع الصور قوللي لو مش عجبكو اغيرو هحاول اخلص السلسله الاوله قبل رمضان بس هقصر الأجزاء شويه عشان بعد رمضان تجهزو السلسله التانيه
سلام
اولا قبل من إبداء القصه دي كلها من خيال الكاتب معدا البطل لانو فعلا انا باختلاف الاسم طبعا في حاجات فيها حصلت لكن أغلبها محصلش وتقريبا اغلب القصص هنا كدا
ثانيا الي لزم تعرفو قبل من بداء اني مش هشرح أوصاف الناس لا هحط صور شبه الي في خيالي ودا هخلي القصه توصلك احسن
ثالثا القصه متنوعه فيها اغلب انواع الجنس زي (نيك-شذوذ-محارم-دياثه) ودا خلني مش عارف تحطها في انهو قسم فاقررات احطها في القصص الجنسيه فاي حاجه هت
عوزها هتلقيها هنا
رابعا ودا اخر حاجه عشان طولت عليك عزيزي القراء انا سادي لكن الساديه انواعها كتير وقبل مقول القصه هتلقي شرح للأنواع وانا في أسلوب بحبو اسمو الصواب والعقاب
انواع الساديه
مش هقولك الأنواع زي ما علم النفس شرحها لا زي مالسادي فهمها
١- سواب وعقاب ودا شخص عادي جدا وبيحب السيلف بتعو مش بيكرهو ودا فأغلب الأنواع دايما المستر بيحب السيلف بس الفكره هو بيعملو ازي وانواع دا بيعمل السيلف كحيوان أليف الي بيربي كلب هيفهمني لو الكلب عمل حاجه صح اديلو مكافاه لو حاجه غلط يتعقب
٢- الشيطان ودا الي بيحب التعذيب لابعد حد ممكن يعمل اي حاجه بس يعذب للي قدامو ممكن يجرحو أو يحرقو المهم يكون الي قدامو بيتلزز
٣-baby dadd ودا الي بيحب السيلف بتعتو تكون بنت صغيره او كبيره لكن لبسه لبس ***** وتتعمل علي انها **** ودا النوع الي بنشوفو فالافلام لما البنت تنام ع رجل الماستر ويفضل يديها اسبنكات
٤-راعي خنزير الحظيره من الاسم دا اقذر أنواع الساديه ودا الي بيخلي السيلف بتاعو ياكل برازو ويشرب بولو ويعذبو كل انواع التعذيب الممكن حاجه كدا زي الشيطان لكن بإضافة الدارتي
الكلام دا مش دراسه لكن أنا بحب اشرح الساديه فالاربع انواع دول
شكلك زهقت مني ياعزيزي القراء صح هتلقيني في نص القصه بكلمك انت حاجه بيسموها كسر الجدار مش عارف الكام يلا نبدا
الجزء الاول
انا خالد 23 سنه من اسكندريه ساكن في منطقه متوسطه ولاه هي راقيه ولاه شعبيه لكن مش هذكر الاسم عشان الخصوصيه طولي 173 سنتي ابيض وزبري مش طويل اوي لكن كويس يعني ممكن 15 سنتي لكن في الممارسه انا كويس وفوق الكويس حبتين
الابطال هيظهرو واحده واحده مع القصه
القصه بتداء
وانا عندي 12 كنت لسه معرفش اكتر من كلام صحبي عن السكس ولأننا ناس متواسطه زي اغلب الشعب فالوقت دا قبل ما الجنيه يتعوم فكان عندي نت وجهاز كومبيوتر فكانت اعرف شويه لكن من الأفلام وكدا مش اكتر لحد ما في صيف 2012 كنت بقضي الصيف عن خالي دائما وعرفت أن بنتو بتتفرج علي سكس بنتو اسمها نواران كانت فالوقت دا 11 سنه
بما انهم عشين في مكان راقي ع البحر فكان عندهم
لابتوب فانا عرفتها بشكل طفيلي بحكم سني اني انا كمان
بتفرج وحكتلي ان انا كمان بتفرج. حكتلي أن صحبتها نور 11سنه بردو
الي علمتها وفضلنا نتفرج وهي كتير طبعا مع تقليد الي بنشوفو لكن من فوق الهدوم
لحد مجتلي نوران بقولك اي ياخالد البت نور امها مش فالبيت وعايزنا نطلع نتفرج معاها فوق وافقت وطلعت وبعدين جابت اللابتوب بتاعها وشغلت سكس بس البت كانت خبرا عني وعن بنت خالي كنت بتلعب فكسها وقلعت ملط وقلعت بنت خالي ودي كانت اول مره اشوف امراه قلعه ياعزيزي متخيل كنت محترم قد اي
وتلعب فكس نوران وتخلي نوران تلعب فكسها
نور اي يبت الكس دا دا اكبر من كس ماما وقالتلي اي ياعم مش هتورينا زبرك ولاه اي
انا ازي مش هتتكسفي
نور احاا انا بلعب فكسي وكس بنت خالك وتقولي هتتكسفي لا دانا هاجي قالعك بنفسي فعلا جت قلعتني الشورت والبوسكر وفضلت تمص زبي
نور مممممم جميل كان نفسي أمص زبر من زمان ماما بتعمل كدا مع بابا كان نفسي ولد يعمل معايا كدا بدل مالشرموطه بنت خالك مش بتعرف تعمل حاجه وبتخاق
وانا قولتلها دا احساس جميل اوووي انا اول مره احس بيه قالتلي ولسه انا اتعلمت كدا من ماما وهي مع بابا بيعملو كدا علطول واتعلمت حاجات تانيه من الشغله بتعنا وهعلمهالك عشان نتبسط
وبعدا نامت ع ضهرها ورفعت رجلها وقالتلي حرك زبرك ع كسي من بره بس اوعي تدخلوا لأن انا بنت وكدا هتفتح انا مش فاهم وبنفذ زي العبيط
واول محركات ع كسها لقتها بتقول.
احححح اووووف جميل اول مره زبر يلمس كسي
اووووف اووووف كمان اححححح كمان كمان إسراع نيك كمان اوووف زبرك جميل زبرك وهو ماشي ع كسي جميل نيككك ياخالد نيككك نيك اوووف هجيب هجيب نيككك بدل مشرموطه مش عارفه تدلعني وجابت شهوتها ونا كنت بشوف أن الرجال بينزل يمص كس البنت بعد متجيب وعملت كدا فضلت تزوممم اممممممم جميل لسنك جميل جوه كسي اوووف زي مانت مممم وببوص جمبي لقيت بنت خالي عملت زيها ونامت ورفعت رجلها صح انا لسه معرفش بس عرفت انها عايزه تعمل زيها روحت محرك زبري ع كسها عشان هي طخينه فكان زبري بيدخل شويه جوه لأن كسها عامل شيه النسوان الbbw وفضلت تقوول اوووف اححححح اووووف لكن مش بتقول كلام وعماله تكتم صوتها لحد محسيت احساس اول مره احسو بقيت اسرع وهييي مممممم اووووف اححححححح اه اههه لحد مجبت انا وهي ودي كانت اول مره اجيب فيها لبني ولقيت نور نزلت احست اللبن من ع كس نوران وبعدين مصت زبي لحد منضفتو وانا قولتلها انا اول مره انزل لبن كنت عارف من صحبي وكدا اكيد شويه حاجات لكن كانت اول مره قالتلي عشان تعرف أن السكس معايا غير أي حد وكل متعلم حاجه جديده هعلمهالك ونعملوها سواه ولبسنا انا ونوران ونزلنا الشقه بتاعت خالي طبعا انا دخلت استحميت وهي دخلت استحميت لأن البيت في 3 حمامات عباره عن دورين لكن بسلم داخلي
فوق خالي ومراتو وتحت انا وعيال خالي
ودخلنا نمنا من المعركه الي حصلت عند نور
صيحنا بعد ساعتين كان جسمي متكسر لان اول مره اجيب لبني اتغدنا وبعدين قعدت انا ونوران نتكلم في الي حصل
نوران اتبسط انت مع نور
انا الصراحه جدددا
نوران وشها مكشر غيرة ***** وكدا اه اطلع اجبهالك شكلها هتخليك تنساني
انا بضحك لا مقدرش انساكي انتي حبي الاول والاخير
ودا كان كلام حقيقي لاني فالوقت دا فعلا كنت بحبها
نوران بس انا اتبسط البنت دي علمتني حاجات جميله
انا خلاص لما ينامو نتفرج ع سكس ونعمل كدا تاني
نوران انت صح بس المرادي لوحدي من غيرها
انا لو عايزه علطول لوحدك انا معنديش مانع
نوران لا عشان هي بتعلمنا حاجات جديده ومسكت زبي وقالت عشان حبيبي دا يتعلم كمان حاجات جديده انا كنت مبسوطه اوي انهارده
انا قولتلها اه منا كبرت وبقيت راجل وجبت لبني يعني كدا انا بلغت
نوران قالتلي يعني اي مش فاهمه
انا قولتلها الراجل لما بيبلغ بينزل لبن من زبو صحابي الي اكبر مني كانو بيقولو أنهم بينزلو لبن وان دا الي بيخلي الست حامل
نوران يعني أنا هيبقي حامل منك
انا لا لزم يبقو متجوزين
كنت *** غبي وقتها ياعزيزي القراء
كملت كلام قولتلها انا هدخل اخد دش يكونو نامو
دخلت خت دش وطلعت وكانت نوران قاعده هي واختها ودي اسمها شهد كانت فالوقت دا عندها ٩ سنين وهي ملهاش دور فالقصه ولاه وهي صغيره ولاه هي كبيره
وبعدين قعدت جمبهم وفضلنا نتفرج ع افلام لحد مغمزت لنوران قولتلها نا هدخل انام عشان تعبت نوران قالت وانا كمان هنام وغمزلتي شهد قالت وانا كمان هنام
دخلت وشويه لقيت نوران داخله وفي ادها اللابتوب
انا انتي جاهزه بقي
نوران لا ومجهزه الفليم الي هنتفرج عليه كمان
انا طب فرجيني
شغلت اللاب وكان فيديو ولد مع بنت تخينه وكان بينكها في طيزها
وفضلنا نتفرج وهي بتلعب في كسها وانا بلعب في زبري بس من ع الهدوم لقيتها جت وقعدت بين رجلي ونزلت الشرط والبوكسر وبتمص زبي وقالتلي ها أنا بمص احلي ولاه نور
هنا عرفت انها بتغير من نور
انا الصراحه ولاه هتزعلي
هي كشرت لا قول
انا حبيت اللطف الجو عشان متزعليش وقولتها انتي طبعا
هي والضحكه رجعت لوشها تاني وفضلت تمص في زبي لكنها بتكلو وبعدين قالتلي نور بتقولي أن نيك الطيز دا مش هيفتحني تعالي نجرب
قولتلها عشان الصوت قالتلي الشقه الاوض بعيد عن بعض محدش هيسمع وراحت قفلت الباب ورجعت قالتلي اللحس كسي زي مالرجل بيعمل للبنت الاول وفعلا اول منزلت نزلت البنطلون لقيتها من غير كلوت قالتلي عشان اكون جهزه علطول
انا نزلت اللحس كسها
هي ممممم لسنك حلو ع كسي نيك كسي بلسانك لحد منتجوز وتنيكو بزبك
فضلت اللحس اكتر من ١٠ دقائق ونسينا الفليم بقينا في المتعه الجديده بتعتنا
وبعدين قومت عشان افرش كسها زي الصبح لقيتها نامت ع بطنها وقالتلي لا هنجرب نيك الطيز زي مقولتلك
وعشان انا غشيم ومش فاهم فضلت ادخلو وهو مش راضي يدخل وهي كتمه صوتها بالعافيه فالمخده وعماله تعض فالمخده وانا مش فاهم اني مفروض اوسعها بايدي الاول
لحد مارسو دخلت روحت رزعة للاخر ودا عشم بردو
دخلتو للاخر وفضلت ارزع فيها
وهي تقولي لا خالص مش عايزه لا طلعه مش عايزه تاني كفايه ونا مش سامع مطلعتوش غير لما لقيتها اتعورت طبعا خوفت قولتها انتي اتعورتي
قالتلي انا مش قدره
قولتلها لا قومي استحمي ومش هنعمل كدا تاني خلينا زي الاول احسن
قالتي بس انا فالاخر كنت حسه احساس حلو معرفش بقي لو خفيت نعمل كدا تاني عادي بس براحه من غير متعور
قولتلها خلاص نخلي نور تسال الخدامه الي عندهم وتعرف دا حصل لي عشان لو في مشكله
قالتلي ماشي
ودخلت استحمام ونامت وانا كمان نمت..
وكدا يبقي الجزء الاول خلص انا مش هنزل جزء جزء لا هنزل كذا جزء مع بعض بس عايز اقولك أن كل الي فات دا حقيقه والجزء الي جي حقيقه بردو وحصل فالواقع اول مبداء فالخيال هعرفكو والي هقولي فين الساديه جايه كنت لسه معرفش يعني اي ساديه وقتها اصلا
الجزء الثاني
وقفنا الجزء الي فات لما عورت بنت خالي ونمنا وقالتلي أنها هتخلي نور تسال لي هي اتعورات
صيحت الصبح كنت حاسس اني مالك زماني واني محستش المتعه دي قبل كدا مع اني بتفرج ع سكس من زمان يعني بس لما جربت كان الاحساس غير صحيح اللحم ع اللحم احسن من الاكل ع فحم طبعا انت اتخنقت مني معلش
لقيت نوران جيلي بتقولي خالد قولتلها اي قلتي كلهم مشيو ونور نازله تقعد معانا وخليتها سالت الخدامه وهتيجي ونعمل تاني
قولتها يبنتي انتي مش قادره تمشي
قالتلي بس الاحساس كان جميل اوي الصراحه
مفيش ربع ساعه كانت نور نزلت وقاعدنا فطرنا وبعدين فتحنا اللابتوب وشغلنا فيلم سكس وعشان هما في مدارس لغات غير المدرس بتعتنا طبعا كانو بيدورو ع الي هما عايزنه
حبو فيلم لولاد معاه بنتتين وبينيك طيزهم ويفتحها هنا عرفت أن نور عايزه تعملني عملي مش نظري
نور بص انا سالت فيفي وقالتلي أن خرم الطيز بيحتاج يتوسع الاول عشان متتعورش وقالتلي أن نوران لما تخف هتكون مش محتاجه تتوسع بس انت مينفعش تنكها انهارده
فيفي دي الخدامه عندها ٢٧ متجوزه
انا تمام بس انتي عادي صح
نور قالتلي مانت هتتعلم فيا انا وهتفتحني انهارده وفيفي نزلت اشترتلي كريم مخدر بيساعد وهيخليني محسش بالوجه
انا طب هو فين
نور طلعت الكريم وقالتلي هو دا وبعدين نزلت عند زبي وقلعتني الشرت بدائت تمص زبي
مممممم اممممم من المره الي فاتت انا كنت عايزه المره دي تيجي بسرعه ممممم امممم اححح احساس زبرك في جوه بقوي جميل اومال في طيزي هيكون عامل اوي
قالتلي اللحس كسي و طيزي ياخلودي
لحست كسها
مممم اححححح لسنك جميل ع كسي ياخلودي نيك كسي بلسانك ياحبيبي امممم نيك كسي بلسانك جامد ياروحي اووووف نيك كسي وطيزي بلسانك قبل ما تنيك طيزي بزبرك غرقهم بريقك متقلقش ياحبيبي فيفي معطرهملك ومظبطهملك
ونزلت ع خرم طيزها
مممممم احححححححح اي الجمال دا اووووووووف شوفي ابن عمتك بيعمل اي فطيزي يشرموطه ببص ع نوران لقيتها مقلعتش لكن بتلعب فكسها من تحت البنطلون استغربت بس عرفت أن دا اتفاق بنها وبين نور
نوران ايوا شكلك مبسوطه بالبوه
نور انا لبوه اوووي مبسوطه اوووي انا شرموطه زي ماما بتتناك من صحاب بابا وانا بتتناك من خالد ابن عمت صحبتي وهيفتح طيزي انهارده اه اووووف خد الكريم ع صبعك وادهن طيزي وبعبصني بيه
خدت الكريم ودهنت طيزها وبعبصتها ودخلت أو صبع ليا
اووووف ايوا كدا لف صبعك جوه طيزي نيك طيزي المتناكه الي زي طيز ماما اووووف دخل الصبغ التاني ليا ودخلت الصبغ التاني
هي اييي بيوجع بس جميل دخل اكتر نيك طيزي ياخلودي
اهه صبعك جميل ياحبيبي اووووف صبعبك فتح طيزي وسع طيزي المتناكه ياخلود نيك طيزي بصبعك اوييي نيك خليني شرموطه زي ماما دخل زبرك بقي عايزه اجرب احساس اني اكون متناكه ياحبيبي
دخلت زبري فطيزها قالتي
لا مدخلوش مره واحده دخل راسو بس عشان متعورش
فعلا دخلت راسو بس قالتلي احح اه جميل استني لحد مقولك دخلو كلو وبعدين دخل للاخر ولحد متعود عليه سيبو جويا
وانا فراحان اني بتعلم حاجات جديده خصوصا انها خبيره وانا شيلها الفضل عشان خلتني فحل لحد دلوقتي
وبعدين قالت دخلو كلووو ياخلووود دخلت زبري للاخر ونمت عليها وفضلت ابوس فيها وامصص فشفايفها لان كل خبراتي عن البوس كانت عادل امام فكنت بقلدو
لحد ملقيتها متقولي نيك ياله نيككك ياخلوود نيككك ياحبيبي
فضلت ادخل واطلع براحه وهي
ااهه اححح اههه ياحبيبي زبرك جميل فطيزي ياخلود زبرك خليني متناكه لاول مره فحياتي عمري ماهنسي النيكه الاوله انها منك ياقلبي نيكك طيزي ياخالد اه نيك طيزي شبه ما عمو سمير صاحب بابا بينك ماما ياخالد ياله نيك جامد ياخلود نيكك ياحبيبي
سراعت النيك شويه وفضلت انيك فيها وهي عماله توحوح
اححح اووووه جميل نيك كدا اهههه ياخالد نيك ياخالد اه اه اوووف نيككك ياخالد اههه زبرك جميل ياحبيبي نيكك قبل متجيب قولي عشان أعلمك حاجه جديده اهه نيك ياخالد ياحبيبي اههه اههه فضلت عشر دقائق انيكها حسيت اني حجبهم قولتلها هجيب قالت طلع زبرك بسرعه طلعتو وفضلت ابوس فيها شويه وقالتلي كدا هيهده شويه عشان نطول ياروحي وبعيد قلبت نفسها ع ضهرها وقالت لنوران تعالي يالبوه حطي مخده تحت ضهري عشان خلودي ينيك كويس ونوران نفذت الأمر كأنها انسان الي ونور رفعت رجلها قالتلي ياله بقي ياخلود اللحس كسي واللعب في بزبك حبه قبل متدخلو فطيزي تاني وفعلا فضلت اللحس كسها لحد مجابت شهوتها وبعدين فرشت فيها بزبري وهي جت مصت زبري وقالتلي عشان ادوق طعم كسي وطيزي من ع زبرك ياحياتي وبتمص مممم جميل طعم كسي حلو اوي من ع زبرك ياروحي تعالي يانوران ياهيجه مصي زبر خلود معايا ونزلوا الاتنين يمصو زبي ولسه نوران بهدمها مش عارف بس متغرقه شهوه شكلها جبتهم وهي بتتفرج
وبعدين نامت نور تاني وقالتلي ياله نكني ياحياتي
رجعت دخلت زبري فطيزها وفضلت ارزع فيها ونيك فيها وهي اههه احححح جمييل زبرك جميل اوووي ياخلود زبرك زي العسل ياحبيبي وفضلت انيك فيها اكتر من ربع ساعه ع الوضع دا لحد مجبت جوه طيزها وهي ليست وقالت أنا هطلع بلبنك انام ياقلبي وبستني بوسه من بوقي
قعدت انا نوران
انا هو في اكل هنا انا جعان اوووي
نوران اه في فالتلجه جوه جبنه و بسطرمه و بيض بس هند مش هنا واخده اجازه انت عارف
هند خدامه خالي ٤٢ سنه متجوزه وعندها تالت بنات
انا مش مهم هدخل انا اعمل اكل تأكلي معايا
قالتلي ماشي اكل معاك
حضرت الاكل وقاعدنا كلنا واحنا بناكل
انا بس انتي لي مشكرتيش معانا
نوران عادي يعني مكنتش حبه
انا اومال كنتي بتلعبي فكسك لي
حستها اتحرجت قولتلها لا قوللي بصراحه
قالت بصراحه نور قالتلي مشركش معاكو شتمها راحت ضربني انا مش عارفه انا وافقت ازي واي خلني اوافق خصوصا بعد مضربتني مع اني لو ضربتها انا الي هسكبها بس انا حبيت أنها تمشي كلمها عليا مش عارفه لي
بس كان نفسي اجرب معاكو
قولتلها طيب هي علبة الكريم هنا ولاه خدتها قالت معرفش هدخل اشوفها
ودخلت طلعت بيها قالتلي موجوده
قولتلها طب حضري نفسك بليل عشان نبقي لوحدنا
وكدا الجزء دا خلص
حبب اقول إن كل دا انا لسه بحكي البدايه وازي اتعلمؤ يسري يؤدي ؤ لل للي عندهت الجنس وكل دا حصل حقيقي معدا المحادثات يعني لاني مش فاكر الكلام بظبط كان اي اكيد انتو فهمين اي انتقد واي حد عايز حاجه تتعدل يقولي وشكرا ليك باحسن قراء فالدنيا مش هتاخر عليك يسطا
الجزء الثالث
وقفنا الجزء الي فات لما قولت لنوران تستني بليل عشان هنيكها نيكه حلوه بعد متعلمت ازي انيك من نور
دخلنا قاعدنا في غرفة المعيشه انا ونوران نتفرج ع افلام
(عاديه يا عزيزي القراء اكيد معنديش الصحه انيك كل
شويه كدا اهدي شويه والنيك هيجي متبقاش متسرع كدا )
دخل علينا مرات خالي ودي اسمها منال ٤٩ سنه وايه اختهم الكبيره ٢٧ سنه وحسن الولد الوحيد لخالي 17 وشهد ودي ملهاش دور فالقصه زي مقولتلكو
قاعدنا كانو جايبين حلويات ولب وبيبسي مكنتش مقطعه اياميها
قاعدنا كلنا وهزرنا
منال اي ياخلود قاعد مع خطبتك طول انهار كدا كدا لما تكبر هتتجوزها انا الي يقعد مع بنتي لوحدهم يتجاوزها
ضحكت بكسوف حقيقي لاني بحب مرات خالي دي جدا
اي شكلي كسفتك طب في مفاجاه بكرا بعد الجمعه هنروح البحر كلنا
نوران بجد بس نورح بحر غير الي فاخر للشارع دا
منال لا الناس هناك تعرفنا وبيقعدونا يعيد عن الناس وانتي عارفه المصيفين
نوران يووه خلاص طيب
شهد مش مهم المهم ننزل المياه دا البحر اخر الشارع وبنروح كل سنه مرتين أو تالته بس
ايه خلاص انا هدخل اجهز الهدوم وابعتي خالد يجيب الحاجه الي هفطر بيها وتبقي نجيب غداه من بره
منال خلاص ينزل هو وشهد
شهد لا انا مش قادره انزل
نوران خلاص انا هنزل معاه
منال بوص البنت مدلوقه ع الواد ازي لا احنا لازم نجوزكو بسرعه
نزلنا انا ونوران واحنا فالاسنير جاهزي نفسك يا نونه عشان بليل
نوران جاهز يا روح نونه بس انا مش عايزك تعمل كدا مع نور تاني
انا يبنتي انتي الي معرفني عليها وانا بحبك انتي وهي بتعلمنا حاجات جديده وهي اكيد هتعمل كدا مع ناس تانيه لكن انتي بتعتي انا وبس
نوران هفضل بتعتك انت وبس انا بحبك وراحت بيسني من بوقي
جبنا الحاجه وطلعنا وفضلنا نجهز اللبس والعومات والأكل لحد الساعه 11 بليل كان خالي جه وقالنا انو عندو شغل ومش هيجي معانا وقالنا انا وحسن نخلي بالنا من البنات بهزر عايز يحسسنا أننا الرجاله بتوع البيت يعني وخد مراتو وطلع فوق
وانا دخلت اوضتي وكانت شهد نامت وايه نامت وحسن دخل اوضتو ربع ساعه ولقيت نوران داخله عليا الاوضه لبسه كاش مايوه وبس حرفيا (هتقولي عرفت ازي هقولك هي داخله عشان انيكها فأكيد قلعتها مش محتاجه يعني )
دخلت اول مره تدخل من غير اللابتوب هي كان دخله مش عايزه تضيع وقت
من غير كلام جت قعدت جمبي وادتني الكريم وقالتلي انا جاهزه ولعب في زبي وقلعتني الشرط فضلت تمص زبي
نوران اممم انا بحبك اووي نفسي نتجوز واجيب منك نونو وتفضل معايا علطول ياخالد
انا بححبك ياموزتي مش هبعد عنك ابدا
نوران يعني انت بتحبني انا وبتنيك نور وبس
انا انا مش بحب غيرك ياروحي
نوران طيب هتعمل اي معايا انهارده
قولتها هنيك واعلمك الشرموطه بس بشرط تكوني شرموطه معايا انا وبس لو حد غيري نكك أو لمسك وانا عرفت مش هتجوزك
نوران قالتلي انا بعمل كدا عشان بحبك صدقني انت حبيبي وجوزي
انا وانتي مراتي شرموطي تعالي في حضني حضنتني وفضلت ابوس فيها ورفعت رجلها ع كتفي ودهت طيزها كريم وبقيت ابعبص فيها اول صبع دخل سهل عشان كنت فتحها قبل كدا تاني صبع داخل بصعبه شويه
نوران اهه اوووف المره دي اجمل بكتير انا حسه أن كسي يزغزغني
انا هنيكك ياشرموطه هنيكك انتي ونور وكمان هنيك ميمي الشغله بس مش عارف ازي
نوران متقلقش هخليك تنيكها بس نكني انا الاول اوووف نيك شرموطك افشخ طيزها ياخلودي
انا اوووف يالبوه انتي اتعلمتي بسرعه
نوران انا عشانك اعمل اي حاجه ياروحي
دخلت راس زبري وسبتها شويه عشان تتعود عليها
نوران اهههه اه اه جميل اوووي زبرك حلو اوووي للمره دي جميله اوي ياخالد مش عايزه زبرك يطلع من طيزي ياحبيبي عايزك معايا علطول ياروحي
دخلت زبري للاخر مره واحده
نوران اه براحه ياروحي
انا لي مش كدا حلو ياشرموطتي
نوران كدا جميل ياقلب شرمطه نيكني وافشخ طيزي زي مفشخت طيز نور
فصلت انيك فيها وهي
اهه اووووف اي الجمال دا حسه اني بحلم وصوتها بداء يعلي كنت حاسس ان البيت كلو سامعنا
نزلت ابوس فيها وقولتلها وطي صوتك يامتناكه هتفضحينا
قالت مش قادره زبرك جميل اوي ياخالد جويا بحححبك اوي ياحبيبي نيك جامد ياروحي افشخ شرموطك ياقلبي
وفضلت انيك فيها ربع ساعه وبعدين قولتها هجيب قالتلي هات جويا عشان انام بيهم زي نور ياروحي
(مشهد تاني حسن واقف يتفرج علينا من الباب لي متكلمش هتعرف مع الوقت ياحبيبي متسعجلش )
نمنا وصحيانا تاني يوم
انا نفخت العومات نوران جهزت الهدوم وشهد وايه بيجهزو الاكل فالعلب والشاي والنسكافيه والعصير والليب والسالي والشبسي وحسن كان بيجهز نفسو بس حسو بيقرب مني اوي وعمال بهزر معايا
حسن اي ياعم مالك شكلك تعبان لي انهارده
انا اصلي نايم متاخر بس
حسن لي كنت سهران مع الموزه ويضحك
انا بضحك قولتلو لا منا معنديش موزه
حسن قالي امال نوران اي مش المزه دي
انا اتكسفت وسكت
حسن لا دانتو محجوزين من زمان لبعض
انا ياعم خلاص بقي ويضحك
حسن قالي متبقوش تسهرو. احنا راحين البحر تاني ابقو اللعبو فالبحر وبيضحك بخباسه بس انا مخدتش في بالي
نزلنا روحنا البحر وقعدنا في اول صف بعيد عن الناس لأن الناس الي شغاله يعرفو مرات خالي كويس لأنها بترضيهم بحاجه محترمه
دخلنا غيرنا كلنا
منال مفيش نزول غير لما نفطر
حسن لا انا مش جعان
منال مش قولت مفيش نزول قبل متفطر
كلهم قالو لا احنا مش عايزين ناكل عايزين ننزل للبحر
انا انا عن نفسي ياروحي هاكل معاكي قبل منزل
منال انت حبيبي كلهم ولاد وسخه
حسن مانتي كدا بتشتمي نفسك يامنال
منال وانت مالك يكسمك اشتم براحتي
حسن براحتك يابطل انا هنزل المياه بقي خالي جوز بنتك جمبك قاله يخطفوكي ولاه يجليك عريس ع البحر
منال دا حبيبي ورحت بيسني من خدي
قاعدنا كلنا انا ومنال وايه
وبعد الاكل نوران طلعت كلت وقالتي مش هتنزل قولتها خديني معاكي مسكنا ايد بعض ونزلنا والبحر اول مالمياه غطتنا روحت عطيها بعبوص
نوران اه خلي بالك يحبيبي حد يشوفنا
انا هشوفونا ازي يالبوه واحنا تحت المياه روحت مسك كسها
نوران اححح وشي هيبان ياروحي لما نروح اعمل الي انت عايزه
حسن اي بتعملو اي
نوران لا لا احنا مش بنعمل حاجه باين عليها اللقلق
حسن ممم طيب انا جي العب معاكو
انا في بالي قطعت عليا اللحظه يابن الوسخه ابن الوسخه
فضلنا نلعب فاليماه كلنا وكل شويه اغرف بعبوص ونوران اعدي واحك فيها وهي مستمعه بس خايفه وكل شويه تبرقلي وتبص علي حسن وانا ساعاتها كنت بفكر بزبري مش بدماغي ومش شايف حسن اصلا
روحت مدخل ايدي جوه الميوه وكلوت ومدخل صبعي جوه طيزها
نوران مممم بس ياخالد هتفضحنا
انا لي ياروح خالد مين هيشوفنا
روحت مدخل صبعين
نوران قالت اه بصوت عالي وحسن جمبنا طلعت ايدي بسرعه
حسن في اي
نوران مفيش دا خالد قرصني البرد
حسن هو في حد يقول ع جوزو براد بردو
وكملنا لعب وروحت مدخل للصبعين غمضت عينها وحسن خد غتص وانا مكمل وهو طول اوي تحت شكيت انو شايفنا روحت مطلع ايدي طلع وقالي هطلع انا بقي واسبكو براحتكو وراح غمزلي
انا شكل اخوكي شفنا
نوران يانهار اسود مش قولتلك نعمل الي عايزنو فالبيت دا هيقول لماما وهتديني عقله
انا متقلقيش بس اي حد يسالك احنا معملناش حاجه هو عمال يرخم علينا من بدري تعالي ندخل جوه شويه
دخلنا جوه لحد اخر طولنا مش باين مننا غير دمغنا بس
وفضلت العب فكسها وطيزها وابعبصها قالتلي انا عايزه اتناك هنا
قولتلها لا مينفعش اول ما نروح هنيكك ياشرموطه
نوران قلب الشرموطه
قاعدنا شويه ابعبصها احسس علي كسها لحد مكانت مش قدره تقف
قولتلها كفايه كدا تعالي نطلع ناكل ونشرب عصير
قالتلي لا كمل لحد مجيب شهوتي وقولتلها لا وفريها عشان تبقي جاهزه فالبيت ومتزهقيش مني
نوران انا عمري مزهق منك ياجوزي ياحبيبي
طلعنا كلنا
حسن بس شكلكو تعبتو من البحر
نوران وشها احمر وكانت خايفه
انا اه جدا لعبنا كتير
ايه ايوا ياعم ومين قدك فالبحر انت والموزه وامها واخواتها وبتضحك
منال بطلو رخامه ع العيال يااوساخ
انا وانتي انتي حبيبتي لو ينفع كنت اتجوزتك انتي ياروحي ورحت بايسها من خدها
كملنا اليوم ع كدا سويه فالبحر شويه بره مع شويه بعبصة لنوران وكدا لحد مروحنا نوران قالتلي اي اجيلك ولاه هتنام قولتلها لا طبعا تعالي
روحنا استحمنا كلنا وكلو دخل ينام وانا مستني نوران تيجي دخلت بس كانت لبسه تشيرت بس هو مش تشرت بس انا شايفو تشرت بس
اول مدخلت مخدتش وقت فكلام نزلت ع زبري
امممم اممممم اممممممم
انا اي يابت انتي مستعجله لي هو انا هطير
نوران مانت تعباني فالبحر مخلتنيس اجيب شهوتي
مصت خمس دقائق روحت قايم قلبها ع ضهرها ومدخل زبري فيها
نوران اححححححح أيي انت حبيبت النيك السريع لي ياخربتك طيزي اووووف جميل خليك سريع كدا اوووف نيك ياخلود نيك شرموطه ياحبيبي نيك مراتك يقلبي نيكني جامد ارزع اوووف افشخني اوووي ياروحي بحححبك اوووي ياخلودي بحححبك اوووي
كان حسن بيتفرج علينا من بيضرب عشره انا خدت بالي بس قولت يمكن بيتهئلي من البحر ولاه حاجه
قلبت نوران ع ضهرها فضلت امصص فكسها واكل فيه واعضه بس عضه بسيطه وهي امممم اممممم لسنك حلو اوي ع كسي نيك كسي بلسانك اعقبال متنيكو بزبرك ياروحي امتت بقي هتنكني فكسي ياخالد وانا ابعبص فيها بصبعي وانا بمص كنت هي جابت شهوتها للمره التانيه
روحت مماشي زبري ع كسها شويه وبعدين رفعت رجلها ع كتفي ودخلت زبري فطيزها
نوران ممممم كمان مممم نيك خالد نيك روح قلب نوران نيك جامد وافشخني بحححبك اوووي ياخلود
فضلت ربع ساعه انيك فيها لحد مجبت لبني جوها ونمت زي منا من غير ملبس حاجه
صحيت الصبح ع ايد بتلعب في زبري ببص لقيت نوران بتقولي اصحي يحبيبي عشان المفاجاه
مفاجاه مفاجاه اي يشرموطه ع الصبح
نوران كانت نفسك تنيك مين
هو لغز
مش كان نفسك في ميمي ياله عشان تطلع تنكها وانا ونور هنقعد نتفرج عشان نتعلم منها وبستني من بوقي وقامت
دخلت استحميت وليست شرط وتشرت عشان يكون سهل وفرحان اوي لاني دماغي ساعاتها كانت اني اكيد هتعلم حاجات فعلا دا حصل
طلعت خبطتنا ودخلنا لقينا نور بتفتحلنا وهي ملط
دخلت من غير متتكلمي ع جوه واحنا دخلنا ورها وكانت ميمي قاعده وحطه رجل ع رجل ولبسه بره واندر
نور دخلت نامت ع بطنها علطول ورفعت طيزها نص رافعه ومتكلمتش
انا مستغرب البت دي بتعمل كدا لي هنا ميمي اتكلمت عشان عشان ترد ع الاساله الي فبالي
ميمي انا عارفه انك مستغرب بس انا ست البيت دا ست نور وست ابوها كمان الدنيا دي يتبقي عبد يتبقي سيد مينفعش تبقي فالنص اللبوه دي عرفتني انك فحل بس لسه خام انهارده انت مش هتنكني هتنيك الشرميط دول وانا هعلمك تكون سيد وانا هكون ملكه يعني متفكرش تعمل معايا الي بتعملو معاهم
انا استني استني انتي لي بتتكلمي كدا هما وافقو انك تكوني كدا ازي انتي شغاله عندهم يعني فاي وقت يقدر يمشوكي ويجبو غيرك
ميمي شكل دماغك حلوه وبتفهم بس هما حبين كدا وراحت ضربت نور قلم نزل ع وشها
نور شكرا يستي انك عرفتني مقامي بقلمك دا
ميمي اي رايك وأبوها كمان خول بيتناك وبيعرص ع امها مع صحابة
انا هو الكلام دا حقيقي يانور
ميمي منقدرش تتكلم معاك غير لما انا اذنلها واحب اقولك أن اه وانو كمان عرف انك فتحت طيز نور وهيخليك تفتح كسها بس وهو موجود انا عرفه أن مدرستك فاضل عليها شهر الشهر دا هتمشي من هنا حاجه تانيه هتنسي خالد الاقديم ممكن ترفض كل حاجه فايدك بس انت مش خسران حاجه انت هتبقي براحتك انيك فاي وقت وهتسعدني كمان اني اوصل لام نور عشان هي الوحيده الي عامله فيها ملكه معايا وانا مستحمله عشان الفلوس الي بخدها من العرص جوزها
خالد انا موافق
ميمي عايز نوران معاك تبقي كلبه يعني زي نور
خالد بقولك اي نوران ملكيش دعوه بيها عشان منزعلوش من بعض تمام
ميمي انت حر بس مش هينفع تشارك معانا انهارده خليكي قاعده ع الكرسي يانوران وراحت ضربت نور اقلام وره بعض يعدو العشر اقلام جهازي نفسك يابت المتناكه
نور حاضر يستي انا جاهزه ياسيدي خالد تعمل فيا الي انت عايزو حتي لو هتموتني انا موافقه ومعنديش مانع انت سيدي وميمي ستي وست ابويا وهتكون ست امي قريب
ميمي اي رايك فالنشيد دلوقتي انت تعمل كل حاجه تنيك وتضرب تعمل الي انت عايزو بس عشان انت متعرفش هتعمل اي انا هكون معاك المره دي واعلمك نكها زي مبتعمل معاها
انا مصي زبري يانور
نور بصت لميمي بتاخد منها الاذن
ميمي يابت المتناكه سيدك الي يقول عليه يحصل وضربتها علي كسها ضربه خلتها هتموت من الوجع
انا اتفجات
ميمي هعد من واحد ل عشره لو مرجعتيش ماكنك انتي عارفه انا هعمل فيكي اي
١ ٢ ٣
نور اسفه يستي كسي وجعني مش قادره
٤ ٥ ٦
نور خلاص يستي قومت اهو
قامت وميمي جابت شمعه كبيره وحطتها ع ضهرها
شمعه من بيعطرو الجو يا عزيزي القراء
ميمي عارفه لو الشمعه دي وقعت هخليكي تتمني الموت يابت الوسخه انت هنتكها مع كل مره تدخلو فيها ترزعها بيدك علي طيزها مفهوم
انا مش باخد اومر من حد مفهوم ؟
ميمي عجبتني اعمل الي يريحك بس كدا هي هتتمتع اكتر
انا انا لو بسمع كلمك فعشان تعلمني لكن هتامرني فانا مش عايز منك حاجه
ميمي ياعم متزوقش قولنا اعمل الي انت عايزه
انا ضربت نور ع طيزها مرتين جامد وروحت قيلها شيلي الشمعه دي ونامي ع ضهرك وارفعي رجلك فالهوه وامسكي الشمعه في ايدك وارفعي ايدك وبصص على ميمي بتحدي
المره دي نفزت من غير كلمه
انا نوران حطي مخده تحت ضهر الشرموطه دي
نوران عملت كدا
روحت مدخل زبري فطيزها مره واحده و ادخل زبري وايديها بالألم ش
نور شكرا ياسيدي عرفني مقامي ياسيدي انا كلبتك وتحت رجلك انا وكل علتي
الشمعه بقت تنزل عليها مياه وهي مش قادره تتكلم لكن جسمها بيتنفض من الوجع
لقيت ميمي جت وراحت تافت في بقها نور من غير كلام بلعتها
فضلت انيك اضرب فيها ربع ساعه ولما حسيت اني هجيب طلعت زبري مكنتش عايز اخلص من المتعه دي ابدا قولتلها ارجعي زي مكنتي الاول يابت المتناكه
انا ميمي خدي منها الشمعه وحطيها ع ضهرها كنت قاصد اومر ميمي عشان اعرف رد فعلها
ميمي خدت الشمعه وحطها ع ضهرها وجابت عصايه قولتلي ثواني ياخلود اسخنلك طيزها
قالتها اكيد حفظه هتعملي اي
طخخ
نور واحد شكرا يستي انك بتربني وتعلمني الادب
طخخ
اتنين شكرا يستي انا كلبتك انا وبابا وماما قريب هتبقي كلبتك
طخخخ
تالته شكرا يستي عشان بتعرفني مقامي وانتي تحت رجلك
روحت عند وشها
ميمي بوسي رجل سيدك يالبوه
نور بصت رجلي فشمعه وقت حرقتها واطفت في ضهرها
ميمي يابت المتناكه كنتي هتخدي ١٠ عصيان بقو ٥٠
بعد اذنك ياخالد نيك طيزها وانا بريبها
عجبتني بعد اذنك فروحت انيكها من طيزها
نور احححح اححح بسيدي نكني وستي ميمي بتربني ياسيدي اوووف زبرك جميل اوي يسيدي بحب زبرك اوي يسيدي نيكني انا شرموطه بت متناكه يسيدي نيكني وهكون انا وابويا وامي تحت رجلك يسيدي بحححبك اوووي ياسيدي نيكي
كانت ميمي جابت حزام وعماله تضرب في نور ع ضهرها
وصوت نور وصل لحد الشارع تقريبا
نور اسفه يستي انا استاهل ان يحصل فيا كدا عشان غلطت
وفضلنا كدا ربع ساعه كمان لحد مجبت فطيز نور
كانت نوران جابت اكتر من ٥ مرات بس انا مكنتش عايزها تعمل كدا مع ميمي عشان متسيطرش عليها بنت خالي وخايف عليها
وبعدين قولتلها انا هدخل الحمام وانزل استحمي قبل ما ام نور تيجي
ميمي لا استني هتدخل الحمام ازي ونور هنا
دخلنا انا وميمي ونوران ونور الحمام
نور اكنها عرفه مكانها قاعدت قدامي وفتحت بوقها
نور نولني شرف بولك في بوقي وع جسمي ياسيدي
فعلا طرطرت عليها كانت بشرب البول وتغرق بيه نفسها
ميمي كانت بتبعت رساله غ الواتس مش عارف لمين
ميمي ياله بقي وهستناكو بعد بكرا الشرموطه الكبيره مش هتبقي هنا عشان أنا عايزه اتناك منك البت نور كان عندها حق لما قالت انك فحل
طلعت انا نوران وانا لقينا الاسانسير طالع من غير منطلبو وأبو نور طالع منو بيبصلي ويضحك
اشرف ابو نور ٤٨ سنه
اشرف ازيك يانوران ياجمليه
نوران الحمد**** ياعمو
اشرف وانت ازيك يابطل
انا بضحك ضحكه صفرا كدا قولتلو كويس حتي اسال ميمي وضحكت نزلت مدهوش فرصه بارد
نزلنا تحت كلت ودخلت نمت
هصحي واكتبلكو الجزء الرابع
في مميزات انك تكون ابن ناس وفي نفس الوقت متربي وسط صيع تبقي كدا وكدا ودا الي خلني بقيت راجل
الدراما لسه مبداتش والتشويق جي قالسكه ياترا مين الي جي من الي هتناك مني تاني
شكرا ع ردود افعلكو الي مقتنش متوقعها وانا طولت القصه زي مطلبتو ومتاخرتش علكو ياريت الي عندو اي ملحوظه عايز يضيف شخصيه بشكل معين فالقصه يكلمني لو عجبتني فكرتو هضفها لسه التقيل جي القصه هتروح لمكان تاني انا مخطللو وكاتب افاكر جباره اتمني تعجبكم
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات لما نيكت نور وميمي علمتني الساديه وقبلت أشرف أبو نور فالاسنسير
دايما فأول الغلط بتقول انك مش هتكتر فيه لكن مع اول غلط بتبداء كل السكك الحرام تفتح فوشك مدام دخلت طريق الشطان الرجوع منو بيكون صعب اوي حتي لو جواك نضيف وانا من بعد اليوم بتاع ميمي ونور تحولت للشطان نفسو
صحيت من النوم بليل جسمي متكسر من الي حصل حسيت
نوران زعلانه مني
انا الجميل زعلان لي
نوران لا مفيش
انا هو انا معرفكيش زعلانه مني لي ياشرموطتي
نوران ممم شرموطك فوق ياحبيبي انا مبقتش
انا اه فهمت تعالي افهمك لي مخلتكيش تعملي كدا فوق بس الاول انتي كنتي عايزه تعملي زي نور يعني عايزه تبقي كلبه
نوران نفسي نفسي اوي انا اول مره اكون هايجه كدا واول مره احس برجولتك وانك احسن حد فالدنيا وانك سيدي ورجلي واني عايزه اعيش حياتي تحت رجلك
انا يخربتك جبتي الكلام دا منين
نوران من هنا وبشاور ع قلبها
انا بس دا هيوجعك وانا مش عايز اعمل معاكي كدا ولاه اكسرك
نوران الوجع منك هيكون حاجه تانيه انا هكون مبسوطه ومش هشتكي وهتلقني احسن من نور
انا طب بوصي انا عايز اخليكي ملكه علي نور عشان كدا مخلتكيش تشركي معانا مش عايزك تتكسري قدام ميمي عشان هي هتسغلك شبه مهي بتسغل اشرف ونور وانا كمان عايز اخليها كلبه لينا يعني هنا انتي كلبتي فوق انتي ستهم مفهوم
نوران امرك ياسيدي
انا هههه دانتي عجبتك اللعبه
نوران جدا جدا ياسيدي
انا طيب هما فين نامو ولاه لسه
نوران مفيش حد هنا غير انا وانت وحسن وبابا كلهم هيبتو عند هبه وبابا مسافر كمان نص ساعه
انا خلاص تعالي نطلع ناكل ونقعد مع حسن وخالي شويه عشان وحشني
نوران امرك ياسيدي
ضحكت وطلعنا قاعدنا معاهم
حسن اي ياعم العريس بقيت تنام يامه اليومين دول
انا و**** يابو علي مش عارف تعبان لي كدا
حسن هو الجواز فألاول تعب
خالي مين هيتجوز
انا اي يخال انت عايز فرح وخلاص انا لسه صغير يبقي حسن الي عليه الدور
خالي باض انت راجل بتتحايل عليا عشان تنزل معايا الشغل مش الخول الي جمبك الي بيقفل الاوضه عشان مينزلش
انا ياخال مهو فثانويه عامه بردو هو صح احنا فالصيف ومورهوش حاجه بس ماشي طبعا انا بهدي النفوس
نوران بتضحك خلاص يابابا نشوف لحسن عروسه
خالي طب وخالد
نوران كشرت قالها بتغيري من دلوقتي هجووزهولك متخفيش
حسن انتو هتجوزني انا مش عايز جواز انا عايز ابقي حر طليق
انا ياولد ياجامد انت
خالي خمسه عليك طول عمري بقول انك اكبر من سنك وهتكون حاجه كبيره اسبكو انا عشان مسافر اسبوعين وجي صح طلع 4000 جنيه عطا لحسن 3000 وانا 500 ونوران 500 قالو هند جايه كمان يومين خلي معاك 2500 دول للأكل والشرب و500 ليك زي اخواتك امك وايه وشهد قاعدين عند خالتك اسبوعين بردو عشان هتولد
انا **** يخليك لينا باخال
نوران **** ميحرمنيش منك ابدا يابابا
حسن 500 جنيه بس زي العيال الصغيره مقبلين يحج
خالي مفيش كلمة شكرا حتي عيل خول ياله مع السلامه
حسن ها اكيد هتسهرو معايا
نوران لا انا عايزه انام
انا انا هسهر معاك ياعم
حسن احسن انك هتنمي عشان تبقي قاعدة رجاله
نوران صح الكلام الي بيقولو دا
انا لا طبعا انتي تنوري ياروحي
حسن خالي بالك اخوها الكبير قاعد
انا طب مانت اخويا الكبير ياعم ياله يانوران ادخلي نامي وغمزتلها عشان تستنني
حسن بما اننا رجاله مع بعض بقي انا بشرب سجائر اوعي تقول لحد
انا هههه منا كمان بشرب هات سجاره بقي
شربنا سجائر وقعدنا يجي ساعه ونص مع بعض نتكلم في اي حاجه وكل حاجه
وبعدين قالي انا داخل انام
دخل روحت داخل ع اوضتي لقيت منظر مكنتش اتوقع اني اشوفو انا كنت مفكر نوران نامت وزهقت اصلا نوران قاعده ع السرير ملط بوضع الكلبه وجبها حزام وعصايه وشامعه ومشابك
انا انا كنت فكرتك نمتي
نوران انام ازي من غير ماسيدي يأمر
انا مممم هو انتي جاهزه اوي كدا
نوران انا دخلت قريت حاجات كتير عن الساديه وازي ابقي سيلف شاطره علي منتدي العنتيل
انا مممم شطره ياكلبتي بس يعني اي سيلف
نوران يعني عبد أو رقيق اني تحت امر سيدي وتحت رجلو الي يأمر بيه انفزو حتي لو طلب اني اموت نفسي
انا ضربتها ع طيزها جامد قولتلها شطوره ياكلبتي بس انتي قدامهم فوق مش كلبه انتي ستهم
روحت خليتها تمص زبري
نوران مممم ممممم اممممم اممممم زبرك جميل يسيدي
حشرت زبري فبقوها وصل لحد زورها
نوران كحح كحح امم اممم جميل يسيدي وانا بصص لقيت حد بيبص ع الباب ولقيتو حسن روحت لبس وقاعد خايف من الي هيحصل
داخل حسن علينا وقعد جمبي
حسن بما اني شوفتكو ودي مش اول مره فانا هخليني صريح معاك انا سالب بس عمري مفكرت اعرص أو اكون ديوث بس لما شوفتك مع نوران هيجت وفرحات وضربت عشره كذا مره اول مره زبري يوقف من غير متناك ومعنديش مانع من الي انتو بتعملو بشرط أني أشرك وانت تكون سيدي وسيد اهلي كلهم
انا أولا انا محدش بشرط عليا ثانيا انت يامتناك لو قولت لحد عقولهم اني شوفتك بتتناك عشان كدا بقول كدا عليا ثالثا انا موافق بس مش عشان متفضحينش عشان أنا من انهارده هكون راجل البيت بعد خالي طبعا واديتو قلم تقريبا العمره كلها سمعتو
حسن نزل بأس ايدي وقلعني الشرط ومص بزبري
انا نوران تعالي قلعي المتناك دا ضربتو قلم طرشو كنت قاصد اني اجي عليه عشان لو عايز يرجع فرائيو لكن كان حبب
نوران كانت خايفه لكن كانت بتنفز كلمي بالحرف قلعت حسن وفضلت مستنيه الأمر
انا تعالي خليه يبوس رجلك انا سيدك وسيدها لكن هي ستك تسمع كلمها من غير تفكير
حسن حاضر وبيبوس رجل نوران
انا اديتو قلم قولتو اولا اسمها امرك ثانيا انا لسه مقولتلكش بوس
حسن امرك اسف
انا نوران اللحسي طيز الخول دا
نوران نزلت ع طيز حسن مممم ممممم اومال كنت عامل عليا راجل لي يامتناك
حسن منا مكنتش معرص غير لما شوفت خالد وهو بينيكك
انا اديتو قلم قولتلو خالد حاف يابن الشرموطه
حسن طب اقولك اي
نوران دا سيدي خالد وسيدك
حسن حاضر انا مكنتش معرص غير لما شوفت سيدي خالد بينكك
حطط زبري قدام وشو قولتلو مص انت و الشرموطه اختك
نوران جت جري قاعدت تحت زبري بقو يموصو هما الاتنين زبري وبوسو بعض
نوران مممممم مممم زبرك وحشني ياسيدي عايزك تفشخني النهارده قدام العرص اخويا
حسن نيكني انا واختي ياسيدي وخليني معرص رسمي
انا دا كدا كدا يامعرص متقلقش نام ع ضهرك ياخول وانتي ياليوه نامي ع وشك فوق منو
نفزو هما الاتنين بقيت انيك نوران وهي فحضن حسن
نوران اه نيكني ياسيدي اووووف زبرك جميل ياسيدي بحب زبرك ياسيدي وانا فحضن اخوياا اجمل بكتير ياسيدي نيكني جامد ياسيدي بحححبك اوووي ياسيدي
حسن عمال ينهج
قولتلها نوران تعالي مصي زبري
نوران امرك ياسيدي
انا وانت هتلحس طيزها لو لمست كسها بلسانك هتعقد تالت الايام تتعذب تمام
حسن امرك ياسيدي
نوران بتمص زبري و حسن بيلحس طيزها أو بياكلها مش بيلحسها
انا انتي ارفعي رجل اخوكي المتناك وانت كمل لحس فطيز اختك الشرموطه
نفزو كلامي رحت مدخل زبري فطيز حسن مره واحده
حسن اف اف اف اححح اهه جميل جميل جميل زبرك جويه مليني ياسيدي مش شبه الخولات الي بينكوني نكني كمان سيدي قدام اختي انت سيدنا وحبيبنا وفحلنا ورجلنا
انا متناك خول معرص ع اختي لسيدي خالد نيكني ياسيدي يادكر اه يسيدي اه اوووف زبرك جميل وبيوجع
وانا عمال اضرب طيزو وتترج واضرب زياده
حسن اوووف اضرب كمان يسيدي نيكني ياسيدي انا وانتي ياسيدي
نوران اوووف ياخول بتحلس جامد لي
حسن عشان سيدي خالد بينيك جامد باشرموطه مانتي خدتي زيرو يامه وأعرفه
نوران يابن الوسخه براحه هجيب اه اه اه اههههه
جابت علي وشه
انا اوعي نقطه تقع منها
فضلت ربع ساعه بنيكو ع الوضع دا وبعدين قولتلو قوم نام ع بطنك وانتي يانوران نامي علي بطنك فوقيه
وبقيت انيكهم هما الاتنين مع بعض
نوران اوووف احساس جميل اوي ياسيدي وانا بتتناك فوق اخويااا اه اووووف اه يسيدي نيكني كمان ياروحي
اووووووف اه نيكني وانا فوق اخويا العرص ياسيدي
حسن اووووف اهه اول مره اتمتع كدا فحياتي اختي بتتناك فوقي وابن عمتي الصغير بينكنا احنا الاتنين اووووف
نوران اه اه شايف ياخول سيدي بينكنا ازي
حسن اه يالبوه زبرو جميل
ضربتو جامد قولتلو دي ستك يكسمك انا بس الي اشتمها انت هنا مجرد خول كلب تسمع الكلام بس
حسن اه اه حاضر ياسيدي اسف يستي مش هشتمك تاني
نوران اوووف شكرا يسيدي انك مش بتحب حد يغلط فيا
وفضلت انيك فيهم ربع ساعه كمان لحد مجبت في طيز نوران وخليت حسن ينصف زبري وطيزها
انا تعالي عشان عايزك
حسن امرك ياسيدي
جيه يقعد جمبي ضربتو برجلي فوشه قولتلو انت تقعد تحت رجلي مدام مفيش حد فالبيت مفهوم
حسن اسف اسف ياسيدي لسه بتعلم
انا ها بقي مين عمل معاك كدا متحولش تكدب
حسن انا عمري مكدب عليك
عزيزي المشاهد حسن اكبر مني بس بقي جاضع خضوع تام وشاف انو مبسوط فحياتو الجديده
الكلام دا حسن يحكيه ليك ياعزيزي المشاهد
حسن انا وابن عمي مصطفي كنا بتتفرج ع سكس مع بعض وبعدين بقينا نمسك زبار بعض ونضرب عشره واحده واحده الموضوع اختلف وبقينا نتبادل مع بعض لحد منا كرهت النيك وزبري بقاش يقف مصطفي بيعرف ينيك بس بردو عايز يتناك وانا لما مبقتش اعرف جبنا محمد ابن عمنا التاني بقو هما الاتنين يتبدلو مع بعض وانا اتناك منهم هما الاتنين وبعدين شوفت خالدو نوران بتتفرجو ع سكس كنت عايز ادخل اضربها بس مش عارف اي خلني اسكت وبعدين سمعتهم وهما بيتكلمو عن نور وعرفت ان خالد بينك نوران في طيزها وشوفتهم وضربت عليهم عشره وعرفت ان خالد بينك نور ونوران وان ميمي هي الي بتعلمهم الجنس وانهارده عرفت ان خالد اتعلم الساديه وقفت اتفرج عليهم وهما بيمارسو لحد مخالد شافني وخاف فانا محبش اني اخوفه لاني حبيت علقتهم وكان نفسي اتناك منو وحصل الي حصل
نرجع تاني القصه
انا كل دا حصل طيب انت عارف مكانك فين من انهارده انا مفروض هنيك ميمي بكرا ميمي مغروره وعامله فيها ملكه وانا خايف تخلي نوران تخضع ليها
حسن طب هتعمل اي
انا انا عايز اخليها هي الي تخضع ليا بس لسه مش عارف ازي هفكر وانتو الاتنين هتسعدوني تمام
نوران امرك ياسيدي
حسن احنا الاتنين تحت امرك ياسيدي
انا نوران هتنام فحضني انهارده وانت هتنام فالارض هنا انا حولت كتير اخليك متبقاش خول وكنت قاصد اتك عليك عشان ترجع فكلامك بس انت عايز كدا من دلوقتي مفيش رجوع ولو قولت لحد هعرفهم انك خول وطبعا دي حاجه سهله يعرفوها واني لما قفشتك انا ونوران هددتنا انك بتقول أن في علاقه بنا
حسن من غير تهديد انا مبسوط جدا اني هنام تحت رجلكو
انا جدع ياخول
نمت انا ونوران ملط في حضن بعض وحسن نام ع الارض ملط
صي واكمل
كو بكرا معلش عارف ان الجزء دا صغير ياعزيزي هيتعوض الجزء الجي بس عشان في أحداث كتير هتحصل الجزء الجي مينفعش احرقهالك
سلام
الجزء الخامس
معلش اتاخرت عليكو بسبب ظروف حصلتلي هتكون اخر مره لو محصلش حاجه تاني ههت
:الشيطان الشيطان دائما عندما تسلك له اول الطريق يجعلك سلطان علي كل من يريد الخضوع ويجعل خططك لا تفشل ابدا وهذه الصفقه تكون البدايه :
وقفنا المره الفاتت لما نكت حسن ونوران وحكالي حكايتو وانا عرفتو اني عايز اخلي ميمي خاضعه
تاني يوم صحيت لاني بصحي اول واحد دائما صحيت نوران قولتلها صحي حسن بس بالقلام
نوران امرك ياسيدي
نوران طخخخ طخخخ طخخخ قوم يابن المتناكه ازي نايم وسيدك صحي طخخخ
حسن قام
حسن بأس رجلي اسف يسيدي اسف مكنتش اقصد
انا تعالي انت و الشرموطه اختك عايزكو
حسن امرك ياسيدي
طلعنا بره قولتهم طول ماحنا لوحدنا ملكوش فعاد علي كنب أو كرسي قعدكو علي الارض مفهوم
الاتنين مفهوم
انا قومو اعملوولي فطار
قامو الاتنين عملو فطار وجهزو السفره وقعدت قولتلهم ياولاد المتناكه هتكلو وانا قاعد لما اكل تكلو بقيت الاكل
بقيت اكل وارملهم الاكل ع الارض وحسن ياكل زي الكلب ونوران بقيت تشوفو بيعمل اي وتعمل زيو وفرحانه
بدائت اتكلم
انا انهارده ميمي هتكون كلبه
حسن ونوران ازي
انا نكلم نور تنزل وهفهمكو كل حاجه
انا الو
نور نعم ياسيدي
انا امك مشيت
نور لا لسه
انا طيب كويس انزلي حالا 3 دقائق تكوني هنا
نور امرك بس في حاجه ولاه اي
انا يابنت العرص مش عايز كلام كتير
نور حاضر بس اصل حضرتك كنت قايل أن النهارده هتكون مع سيتي ميمي وهي جمبي اها
انا مانهارده بتاع ميمي بس انزلي
نور نزلت اول ماشفت حسن اتخدت روحت غامز لنوران راحت لطشه بالقلم
نور اي دا انا مش فاهمه حاجه
انا خول زي ابوكي اول مره تشوفي خولات
نور انت تجنن ياسيدي انت هتخلي العماره كلها كلابك بزربك الي يجنن دا
انا طيب تعالي تحت رجلي جنبهم بقي عشان في حاجه لزم نعملها انهارده هو انتي مبسوطه مع ميمي
نور الصراحه كنت مبسوطه قبل معرفك دلوقتي مش حبه تحكمها فيا من غيرك بس اهم حاجه رضاك انت
انا يبقي احنا متفقين لزم نخلي ميمي كلبه
نور ازي دي اكتر شخصيه متسلطه فالدنيا تعرف يسيدي انا بكرهتها لي لاني شوفتك حبيبني حتي وانا تحت رجلك زي مشيفك حبه حسن ونوران لكن ميمي بتأذيني وبتحاول كتير تقل مني خصوصا قدام قريبي وصحبي لكن انت مهما كنت بتضرب بشوف انك بتحبني وحنين عليا
انا طيب بوصي انا هطلع لما امك تنزل وانتي معاكي شالمفتاح وانا هفهما اني حبب اني انيكها لو حدنا هتجيبو حبل وتبرطوها وسيبو الباقي عليا
قعدنا مع بعض ربع ساعه او اكتر شويه وبعدين اتصلت ام نور بيها وقلتها انها نازله وسبتلها فلوس مع ميمي عشان لو عازت حاجه
خمس دقائق وطلعت لقيت ميمي قاعده مستني انا نور بس انا طلعت لوحدي
ميمي اومال فين بت الشرموطه
انا لا خليتها تحت عايز اخد راحتي معاكي لوحدنا
ميمي احسن دا عايزه زبرك بفلقني نصين اصل العرص الي انا متجوزه زبره مش بيقف غير لما ابعبصو انت ياخالد لما تكبر اي ست هتتمناك وتدوب فيك دانت عيل وبتعمل كدا لما تكبر هتعمل اي
انا عيل طب روحي للمتناك جوزك ينيكك هو بقي
ميمي ياعم خلاص انت بتزعل من اي كلمه كدا انا مش عارفه انت ازي صغير وانا مش عارفه اسيطر عليك بس كل مفتكر وانت راكب البت نور كسي يعيط ويقولي لزم اتناك منو
انا متقلقيش انهارده هيعيط من كتر النيك انا هدخل اخد دش عشان مستحمتش الصبح اعقبال مطلع عايزك ملط ع السرير مش بحب الهدوم اصل
ميمي من عيوني ياروحي
دخلت استحميت وانا طالع دخلت اوضة نور لقيت ميمي نايمه ملط ع بطنها روحت رنيت رنه ع نوران عشان يفهمو ورحت نازل اللحس كس ميمي
مممم ممممم ممممممم
ميمي اوووووف جميل ياخالد لحسك حلو ياواد اووووف قطع كسي بلسانك وسنانك انا هايجه اوي ياواد اووووف يجي العرص جوزي يشوف الصغيرين بيعملو اي اووووووف
لقيتها بتترعش روحت بعد عنها نزلت عسل كتير وغرقت السرير بس لقت نفسها بتتكتف
ميمي انت بتعمل اي الكلام دا تعملو مع نور مش معايا انا
انا طب بوصي مين بيكتفك الاول
ميمي نور انتي يابت الشرموطه طب اقوملك وهخليكي تتمني الموت
انا لا لا مفتكرش انك هتقومي من هنا غير وانتي كلبه
ميمي دا بعدك دا لو اخر يوم فحياتي انا مش هخضع لحد
انا حسن هات سكينه عشان نشوف هتخدع ولاه لا
ميمي هتعمل اي بسكينه
انا اكيد مش هتقتلك واللبس نفسي نصيبه انا مش غبي اوي كدا صح انا عيل صغير بس بفهم
انا لنور بقولك اي هتيلي حزام وايد هون وخياره وشطه بسرعه
نور امرك ياسيدي
انا لنوران شيدي شعر الشرموطه دي واربيطي رجلها في شعرها
بقي شكلها عامل كدا
كلهم جابو الحاجات وقعدو ع الارض يتفرجو
انا شايفه كلهم كلابي بيسمعو الكلام ونا طيب مش هستعبدك هتعملي الصح هنيكك هتعملي الغلط يخليكي تتمني الموت
ميمي لو قتلني مس هتوصل للي فدماغك
انا مممم هنشوف لما نخلص حسن
حسن امرك ياسيدي
انا امسك ايد الهون دي دخلها في طيزها وانتي يانور امسكي الخياره دي افشخي بيها كسها الي هيوقف يسلق وعدو مني وانتي يانوران انتي بقرتي حبيبتي اطخن واحده هنا عايزك تقعدي ع وشها مسمعش صورتها ارفع ادي تقومي
أما انا بقي هفضل اجلد فكي لحد ميغمي عليكي وكل دا هيتصور طبعا عشان تنفزي الكلام وصدقني مقدمكيش غير حل من الاتنين يتكوني كلبه وافيه شبه زميلك بتمشي من هنا ومشوفش وشك تاني الاختيار ليكي
ميمي أنا هندمكو علي الي بتعملوه
انا مممم طخخ طخخخ طخخخ
ميمي اه اهه دانا هطلع متين اهلك
شدهتها من شعرها بتقوللي انا يابت المتناكه طيب انا هليخكي تتماني الموت ومش همواتك وفالاخر هتختاري حاجه من الاتنين الي قولت عليهم
ميمي مممممم اممممم يانور يابت المتناكه كسي مش قادره
نور استحملي الي كنتي بتعمله فيا يابن الوسخه اديكي هتبقي كلبه اهو.
ميمي مممم اححح دا بعينك انا هفضل ستك وست البيت كلو مممممم اووووف
انا نزلت بالحزام ع كسمها وشورات لنوران تكتم نفسها
وفضلت اصرب فيها بغل اكتر من خمس دقائق وشورت لنوران تقف
ميمي حرام عليك كفايه كدا انا هموت اه اه اههههههه وجسمها اترعش وجابت عسلها
انا دا انا مش هرحمك ها هتختاري اي
ميمي هكون كلبتك هفضل كلبتك لاخر يوم فعمري بس ابوس رجلك ارحمني
انا مديتلها رجلي وبصيت فعنيها
ميمي باست رجلي ودموعها نزله منها يمكن عشان بتتصور يمكن عشان اتكسرت معرفش المهم انها نفزت
انا نور خليها تبوس رجلك
ميمي ابوس ايدك لا متكسرنيش قدامها
انا لا مهي كلبه زيك بس انا عايز اعرف انتي بتسمعي الكلام ولاه لا
نور حطت رجلها في وشها
ميمي باست رجلها وعيطت جامد
انا قولتلها جاهزه ياكلبتي تتناكي من سيدك
ميمي جاهزه
انا اديتها كذا قلم وره بعض طخخخ طخخخ طخخخ طخخخ جاهزه بس ياشرموطه
ميمي وعنيها مليانه دموع جاهزه ياسيدي
اطلعو كلكو بره
كلهم في نفس واحد امرك ياسيدي
فكيت ميمي قولتله لو فكرتي تغدري هتندامي لسه فايدك الاختيار ها تبقي واحده من كلبي ولاه تمشي ومشوفش وشك
ميمي قعدت تفكر شويه موافق بس مش عايزه نور ولاه ابوها يزلوني انا عايشه عايشه مكنتش احلم بيها ولو اتخدت مني هندم
انا لا انا خلتك تبوسي رجلها عشان اعرف ان كنتي هتسمعي الكلام ولاه لا بس انا مش هخليها اكتر من كلبه ومتقلقيش
ميمي بقي انا تحت امرك وانت سيدي وتاج راسي انت وبس
طيب ياله يكلبتي اثبتي والولاء والطاعه
نزلت تبوس رجلي وتطلع شويه شويه لحد موصل لزبري وبدائت تموصو
ميمي مممممم ممممممم مممممممم حلو كدا يسيدي
انا شطره ياكلبتي مصك جميل يالبوه
ميمي أنا لبوتك وشرموتك وكلبتك وكل حاجه ياسيدي انت صغير بس جميل اوي يسيدي
فضلت تمص اكتر من عشر دقائق
انا اي مسكه مصاصه بكسمك
ميمي طعم زبرك جميل اوي يسيدي
انا طب كسك مش عايز يدوق
ميمي كس كلبتك عايز يدق ياسيدي نيكني وهني وزلني زي مكنت بعمل في أشرف ونور زلني عشان اعرف اني تحت رجلك وتحت جزمتك وتدوس عليا وقت متحب ياتاج رسي
انا شكلك هتبقي اشطر كلبه عندي ياله نامي علي ضهرك وارفعي رجلك
وبدت اللحس كسها وابعبص فيها بغل واضرب فيها جامد لحد محبتهم
ميمي اه اه اه اه ياسيدي ابوس رجلك براحه مش قدره هجيب هجيب ياسيدي
دخلت زبري مره واحده وضربها قلمين افتكر الي بره سمعهم وتفيت في بوقها
ميمي بلعتها اه تسلم ايدك ياسيدي شكرا انك بتعرفني مقامي
انا انتي اي يابن القحبه يامرات العرص وتفيت في وشها
ميمي أنا كلبه متناكه خدامه عندك وتحت زبرك
فضلت انيك وأضرب فيها
ميمي اووووف اححححححح كمان يسيدي ارزع فيا جامد اووووووف ابن المتناكه جوزي لو عرف انت بتنيك ازي هيبطل ينيك وهيتناك منككك اهههه ياسيدي بحب زبرك وبحبك وبحب كل حاجه فيك اوعدك يسيدي مش هتناك غير من زبرك الي يجنن دا اووووووف
انا بس لزم تجبيلي نجوه تحت زبري يامتناكه
نجوه ام نور ٤٢ بطل العالم
ميمي بس كدا وعد مني هتنيكها هي وأشرف اصلا زمان اشرب بره مستنيك تنيكو اووووووف اههههه
انا بجد
ميمي اه اه ياسيدي بجد
طلعت زبري قولتها تعالي وريا ع ايدك ورجلك
ميمي امرك ياسيدي
طلعت بره لقيت اشرف وحسن اقعدين وضع الكلب ونور ونوران مسكين خياره وينكهم بيها قولتهم جدعان ياشرميط
نوران شرميتك انت وبس ياروحي
نور شوفت بابا بيتناك مني ازي ياسيدي لو عايز تنيكو هو بيحلم بيك اصلا
انا لا انهارده يوم ميمي وبس عايزهم ميعرفوش بمشو ع رجلهم ياله ياميمي ع جوه
دخلت وفضلت انيك في ميمي اكتر من نص ساعه بكل الاوضاع
وبعدين اقولتها هيجب يابت المتناكه قالت انا تحت امرك ياسيدي فاي حتي عايزها طلعت زبري من كسها وفضلت ادعكو ع وشها لحد مغرقت وشها وبزازها لبن قولتها قومي نظفي زبري يابت المتناكه قامت فضلت تمص زبي
قولتها انا عايز تاني بس مش دلوقتي انا هنزل واي وقت اكلمك تجهزي نفسك بعد مشرموكه
طلعت لقيت نوران ونور قاعدين بضحكو وأشرف وحسن نايمين تحت رجلهم ولبنهم مغرق الأرض
انا اي ياشرموط
الاتنين قتلناهم ياسيدي زي مامرت حسن جاب ٣ مرات واشرف٢
انا جدعان يالبوي حسن نوران ياله ننزل
وكدا الجزء دا خلص لو عجبكو موضوع الصور قوللي لو مش عجبكو اغيرو هحاول اخلص السلسله الاوله قبل رمضان بس هقصر الأجزاء شويه عشان بعد رمضان تجهزو السلسله التانيه
سلام