قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
علاقات أسرية ساخنة سرية... أربعة أجزاء
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="قيصر ميلفات" data-source="post: 4905"><p>•••</p><p></p><p>(انا علي 18 سنة ف تالتة ثانوي طولي 180 و وزني 75 بروح الجيم من و انا عندي 14 سنة وسيم نوعآ ما زي ما بيقولو و عيوني اخضر غامق عايش و وحيد ابويا و امي)</p><p></p><p>الجزء الأول</p><p></p><p>(ابويا:توفيق عنده بتاع ٤٩ سنة طويل و طبعا عنده كرش زي اي اب مصري بس عسلية و فرفوش و يعتبر احنا صحاب مش اب و ابنه</p><p>امي:سماح عندها ٤٥ سنة ست بيت شاطرة اوي و خصوصا ف الاكل لو جبت الشيف حسن نفسه تكسبه فرفوشة برضو و ديما مظبطاني ف اي فلوس انا عايزها او اي حاجة عايزها من ابويا مصلحة يعني </p><p>نبدا القصة )</p><p>في فترة الثانوي و اخرة سنة كلنا عارفينها سنة بت وسخة لازم تركيز عالي عشان الواحد يعرف يعدي منها و انا بعون **** فاشل درجة اولي بهزر معاكم انا فاحت نفسي مذاكرة و دروس عشان حلم ابويا و امي يشوفوني دكتور صيدلي مش فاهم اي النقطة بس اشطا</p><p>و ف خلال فترة تالتة ثانوي بطلت اروح الجيم عشان اعرف اركز ف المذاكرة و الدروس و طبعا انا يوم اذاكر و يوم لا فاشل بقي ..</p><p>امي بتصحيني الساعة ١٢.٣٧ الضهر</p><p>امي:اصحي يا فاشلل اصحي كل دا نوم</p><p>انا:اي يا حاجهه بس في اي حد يصحي حد كدا</p><p>امي:لما يكون فاشل زيك اه</p><p>انا:شكرا شكرا لا داعي للتصفيق اخواني</p><p>امي:قوم يا اهبل يابن الهبلة عشان معاد الدرس و الفاشل التاني مستينك برااا جاتكم الهمم</p><p>انا:موحااا حبيبة قلللبي عملالنا اكل اي</p><p>امي:هو في حد بيطبخ اكل الصبح؟</p><p>انا:فطاااار يا سماااح فطاااار</p><p>امي:قوم شطف نفسك الاول و تعالي اطفحح مع الفاشل التاني يلاا اخلص</p><p>انا:امال لو مش امي كنتي عملتي فياا اي يا سمااح</p><p>و طلعت برا و انا قومت و طلعت براا لقيت عبدلله نازل طفحح (عبدلله صحبي من ابتدائي ١٨ سنة اسمراني سيكا و وزنه ٩٠ قلبوظة سيكا كدا و بيكرهه اسم قلبوظة فشخ طيب و علي نياته بس طفس طفاسة )</p><p>عبدو:صباح العنب تع كل امك عليها نفس يصحي الميت و (كمل اكل)</p><p>انا:يبنيي بطلل طفححح شوية مفيش مرة اشوفك فيها الا و انت بتطفحح ااااااايييي</p><p>امي من جوة المطبخ:بتعلي صوتك ليي يلا انت</p><p>عبدو:ابنك بيعد عليا اللقمة ياحجة يرضيكي و بياكل </p><p>امي:كل يا حبيبي انت هفتان هالة مبتوكلكش ولا اي</p><p>انا:هفتان اي دا عامل زي التوور هيروح فيين تااني</p><p>امي:خش اتشطف يا جزمة انت و سيب الواد ياكل عبقال ما احطلك يلاا</p><p>عبدو:تسلميلي يا عسلية انتي و انت انجز نفسك هنتاخر علي الدرس ياعمم يلاا</p><p>انا:ديك دا شعب و دخلت غسلت وشي و طلعت كلت و نزلنا انا و عبدلله</p><p>انا:الكلام علي اي يا قلبوظة</p><p>عبدو:هتقول الاسم دا تاني هطحولك مزفلط</p><p>انا:ارجووك متوجعنييش اول مراا</p><p>عبدو:احنا ف الشارع يا خول لمؤاخذة يا حج دا بيهزر بس يلا يا عرص يلا هنتاخر</p><p>انا:كسمك يا حجيجج يالا يا زب النملة</p><p>عبدو:هي النملة عندها زب؟</p><p>انا:لا بتيجي تستلف زبي و ترجعهولي تاني هاهاهاا</p><p>عبدو:عيل عرص بضااان</p><p>انا:المهم البت سلمي جاية النهاردة؟</p><p>عبدو:حد قالك انا السكرتير الي ماسك دفتر الطلبة؟</p><p>انا:طب يلا يابا و روحنا الدرس كان كله وصل و الاستاذ قرب ع اول الشارع جيرينا و دخلنا بسرعة(حسن مسمينه استاذ بيضة عشان ديما بيحلو علي العيال ف الدرس و مرة حصلت مشدة بينو و بيني و طردني برا الدرس و من ساعتها و هو حاطنني ف دماغه)</p><p>حسن:السلام عليكم يولاد</p><p>كلنا:و عليكم السلام يا مستر</p><p>الامتحانات فاضل عليها ٣ شهور عيزين نشد حيلنا و نحاول نلم بسرعة يلا نبدا و بدا الشرح و انا مكنتش مركز معاه و مركز مع ملاك الرحمة(سلمي ١٨ سنة و ملاك نازل من السما سمرا زي اسماء ابو اليزيد عندها غمازتين كل ما تضحك يبانو و قصيرة بتاع ١٦٤ سنتي و وزنها ٦٥ بس كلهم في بزازها كبيرة حبتين و مرفوعين مش مدلدلين و طيزها متوسطة كدا و هادية فشخ و دحيحة و بتجاوب عالطول مع استاذ بيضة)</p><p>و المستر لاحظني فا وقفني</p><p>استاذ حسن:الباشا الي مش مركز معايا كنت بقول اي ؟</p><p>انا:التفاعلات الكيميائية يا مستر</p><p>استاذ حسن: ايوة و بعدين كمل؟</p><p>انا:حضرتك دا الي قولته مقولتش حاجة تاني؟</p><p>استاذ حسن:م انت مش مركز يا فندي اقعد</p><p>قعدت و انا مش طايق امه عشان احلو عليا ف وسط الدرس و انا مردتش اشد معاه و خلصنا الدرس و طلعت انا و عبدو</p><p>عبدو:ياعم فكك من استاذ بيضة دا و خلينا نركز شوية ف الامتحانات الي قربت دي</p><p>انا:خخخخخ دا بضااان يا جدع انا مردتش اشد معاه عشان الم الدنيا تخلص بس الامتحانات و هنيكه ف افكاره</p><p>عبدو:المهم فكك من كل دا و تعالي نضربلنا جيمين بلاي ستيشن</p><p>انا:يلا بس انا الي هلعب ب اليونايتد</p><p>عبدو:كسمك يلااا انا طول عمري بلعب باليونايتد و انت مبقتش تلعب بيها غير لما الدون راح فيها</p><p>انا:خخخخ دا ابو جونيور يلاااا يعني العظمة و الاوباهااا</p><p>عبدو:خلصا هلعبك ب الباريس و هرفعك ب ميسي</p><p>و روحنا لعبنا ماتشين حلوين هو كسب ماتش و انا كسبت ماتش و روحت لقيت ابويا و امي قاعدين يتغدو</p><p>انا:ساء الفل عليكم</p><p>ابويا:تعالي اقعد عشان عايزك ف حوار</p><p>انا:اي هتتجوز علي سمااح اهم حاجة العروسة تكون حلوة </p><p>ابويا بصلي كدا هو و امي</p><p>انا:فيه اي طيب انا بهزر</p><p>ابويا:مهو الموضوع حاجة زي كدا</p><p>انا:ايه؟ انت بتتكلم بجد يحج؟</p><p>ابويا:اقعد كل و انا هحكيلك</p><p>انا:اوبااا بانيهه لا د انتي تقومي تحطيلي حالا بالا يا موحا يقلبي انتي</p><p>امي:عملالك بانيه هتاكل صوابعك وراه يحبيبي</p><p>انا:قلبي وربنااا و راحت امي المطبخ تحطلي اكل و اكلت و خلصت</p><p>انا:تسلميلي يا غالية عليااااا</p><p>امي:بالف هنا يا حبيبي</p><p>ابويا:المهم نخش ف الموضوع</p><p>انا:مش نحبس بالشاي يا حجيج</p><p>ابويا:يابن الكلب خليني اكمل كلامي</p><p>انا:براحتك يا حجيج احنا اسفين</p><p>ابويا:ب اختصار انا قبل ما اتجوز امك كنت متجوز هالة و مخلف منها ٤ بنات و امك انا متجوزها و هي عارفة اني متجوز قبلها و مخلف و خلفتك انت يا شحط اهو</p><p>انا:تسلم يا حج علي كرمك بس لي تخبو عني سر زي داا ؟</p><p>امي:مكناش عارفين نجبهالك ازاي يا حبيبي فا استنينا شوية بس حصل حاجة كدا فا كان لازم نقولك</p><p>انا:اي حصل حاجة ل اخواتي ؟</p><p>ابويا بفرح:لا يا حبيبي اخواتك محصلهومش حاجة بس هالة امهم اتوفت من يومين و روحت انا و امك عزناها يوم ما سبناك وحدك</p><p>انا:و قولتو ساعتها رايحين تزورو واحد صحبك تعبان....طيب ****يرحمها و هما اخواتي فين دلوقت ؟</p><p>ابويا:انا جبتهم و قعدتهم فوق ف الشقة الي فوقينا</p><p>انا:الناس الجداد الي سكنو فوق يبقو اخواتي؟</p><p>امي:ايوة ي حبيبي و انا طلعتلهم اكل قبل م انت تيجي</p><p>انا:يعني يرضيكي يا موحااا اخواتي و ولادك ياكلو لوحدهم كدا مش كانو نزلو كلو معانا</p><p>ابويا:احنا قولنا نبلغك الاول عشان متبقاش متفاجأ و امك هتطلعلهم دلوقت و تنزل بيهم عشان تتعرفو علي بعض يا لول</p><p>انا:اشطات يا حجيج متيجي نلعب بلاي ستيشن تحت</p><p>ابويا:بلاي ستيشن اي يخول خش ذاكر</p><p>انا:دور علي حجة عشان تهرب يا حجيججج ههههه</p><p>ابويا:اقعد علي جمب يلاا مين دا الي يهرب د انا كل مرة بحط عليك</p><p>انا:خلصانا يا حج انا هخش اريح جوة اذاكر يكونو اخواتي نزلو و خدو الشاي</p><p>ابويا:ف داهيةة ....سبته و دخلت ذاكرت شوية و سمعت دوشة برا كانو اخواتي نزلو فا طلعت اقابلهم</p><p>ابويا:سلم علي اخواتك يا علي</p><p>انا:بقي انا عندي اخوات قمرات كدا و فتحت دراعاتي الاتنين و هما جم ف حضني</p><p>امي:يحبايبي و بتعيط</p><p>انا:بتعيطي لي يا موحاا طااه يا حج كان لازم تختار موزة فرفوشة مش نكدية كدا</p><p>ابويا:اتلم يا خول</p><p>انا:تعالي ف حضني يا موحااا و جت معاهم ف حضني</p><p>انا:كفاية خلاص هتخنق خلاااص انتو مصدقتو</p><p>اختي علياء:اي الرخامة دي يلا(علياء حاجة كدا زي مايان السيد عندها ١٧ سنة و بطاية ف نفسها بزاز وسط و طيز وسط اصغر واحدة ف اخواتي و بشرتها قمحية)</p><p>انا:بسي يا ماما انتي</p><p>علياء:رخمم رخمم</p><p>انا:انا علي ١٨ سنة و انتو ؟</p><p>نهي:اي جو الشقط الرخيص دا يا عم(نهي ١٩ سنة اكبر مني ب سنة ١ ف اولي كلية هندسة و جسمها من النوع ملبن كدا بزازها وسط بس بيترجو من اقل حركة و طيزها نفس الكلام و بشرتها بيضة لبن)</p><p>انا:شقط و رخيص ؟ واضح انهم جوز هبل الاتنين دول انا هروح للعسلية الصغيرة دي اسمك اي يقمر؟</p><p>نور:هههههه العسلية الصغيرة دي عندها ٢٤ سنة(نور ٢٤ سنة و قصيرة شويتين عشان كدا افتكرتها صغيرة بتدرس كلية صيدلة سنة ٥ و دي بقي بطايةة بطااية طيز بارزة لبرا شوية و بزاز كبيرة و مدلدلة و كرش صغنن)</p><p>انا:مش عيب علي قصرك دا يا اوزعة ههههه</p><p>نور:ولد عيب اتكلم مع اختك الكبيرة ب ادب هههه</p><p>انا:صدقي احلي واحدة فيهم انتي يقمر</p><p>نور:مرسي يا قلبي </p><p>لينا:اروح انا بقي مليش لازمة ؟(اكبر واحدة فيهم بس قلبها طيب و ابيض جدا لينا ٢٦ سنة مخلصة كلية تجارة بزازها وسط بس طيزها كبيرة حبة و بارزة)</p><p>انا:دي تبعكو؟</p><p>نور:دي لينا اختك الكبيرة يا هبل</p><p>انا:شكرا شكرا يا اوزعة..اما انتي يا لولا تعالي ف حضني و جت لينا ف حضني و عيطتت</p><p>انا:بتعيطي ليه يا قمر بس مش عايز اشوف عيونك الحلوة دي بتنزل دمعة تاني ماشي</p><p>لينا:عشان انا كان نفسي اجيلك من زمان و بتعيطط</p><p>انا:خلاص يقلبي انا جمبك اهوو و معاكي لحد ما تزهقي مني متزعليش بقي دموعك غالية عليا </p><p>انا:انتو هتقعدو معانا ولا هتكملو فوق ف الشقة؟</p><p>لولا:انا هنام جمبك ع السرير مش هسيبك اصلا</p><p>علياء:نعم يختي و اشمعنا انتي بقي م احنا بردو اخواتو ولا انتي اخته لوحدك قاطعتها</p><p>انا:باااااس في اي يا دبش انتي متهدي علي حالك</p><p>علياء:بس يلا</p><p>انا:لا د انتي قلبك جايبك بقي و روحت شلتها و قعدت ازغزغ فيها و هي تضحك : بس خلاص خلاص انا مش هتكلم تاني يا معلم</p><p>انا:علي حق يابا بصو الشقة كبيرة و الاوض كتير يعني تسيع من الحبايب الف فا هتسيبو فوق و تنزلو معانا و نقعد كلنا ف شقة واحدة و كمان اتعرف عليكو اكتر هاا يا لولتي</p><p>لينا:قلب لولتك يا لولي...هي قالت الاسم من هنا و كلهم ضحكو</p><p>انا:بصي عشان انتي علي نياتك ف مش هكلمك لاكن الاسم دا مسمعهوش نهائي اشطا يا قمر ؟</p><p>علياء:ههااااااهاااا لولي يا لولي</p><p>انا:بسي يا برص انتي المهم انا هخش جوة اذاكر و اشوف دنيتي و انتو ارتاحو كدا و اعملو الي عيزينه البيت بيتكم يا بنات</p><p>علياء:دا بيتنا زي ما هو بيتك عفكرة</p><p>لينا:**** معاك يا قلبي ****</p><p>انا:يخليكي ليا يا قمري انتي..اما انتي يا برص لا سلام ولا كلام و طلعتلها لساني و جريت علي جوة و سبتهم و دخلت اكلم عبدو و احكيلهه فتحت واتس كان فاتح</p><p>انا:بتعمل اي يا نجس</p><p>عبدو:بسيح الجليد</p><p>انا:و هو ملوش صحاب يسالو عليه؟</p><p>عبدو:ولا بطل تركب ف الهوا ع الفاضي</p><p>انا:المهم في موضوع كبير عايز احكيلك عليه</p><p>عبدو:ابوك ورث ؟</p><p>انا:لا النملة جت استلفت زبي هه</p><p>عبدو:كلمة كمان و هاجي احطهولك ف طيزك هو و النملة</p><p>انا:خلاص يا وحش هدي اعضائك..باختصار انا طلع عندي اخوات</p><p>عبدو:بتقول ايييه؟</p><p></p><p>انتهي الجزء الاول سريع سريع و انشاء**** الي جاي جمداان يا بشوات انجووي </p><p></p><p>المفاجاة الجزء التاني</p><p></p><p>انا:خلاص يا وحش هدي اعضائك..باختصار انا طلع عندي اخوات</p><p>عبدو:بتقول ايييه؟</p><p>انا:زي ما بقولك ياسطا ابويا طلع متجوز قبل امي و مخلف منها ٤ بنات و امهم ماتت من يومين و جم قعدو معانا</p><p>عبدو:طب و دي حاجة تزعلك ولا تسعدك؟</p><p>انا:مكدبش عليك ياسطا حاجة تفرحني طبعا بس الفكرة انهم خبو عليا كل دا فا لسا مش متقبل الموضوع</p><p>عبدو:طب هما كبار ولا صغيرين؟</p><p>انا:٣ اكبر مني و واحدة اصغر مني بسنة</p><p>عبدو:يخي رينا يكون ف عونك انا عندي واحدة و بضناني مبالك انت عندك ٤ بنات </p><p>انا:مين صفية دي غلبانة يابن الوسخة انت الي خنزير</p><p>عبدو:دي قرفاني يعم كل ما ارجع البيت تقولي كنت فين و قابلت مين النهاردة ولا كانها مراتي يعم </p><p>انا:مش بقولك خنزير يسطا دي عايزة تشاركك الكلام و تهتم بيها شوية هي ملهاش غيرك ف الدنيا</p><p>عبدو:سيبك انت من الهري دا كله اتكلمت مع سلمي ولا لسا؟</p><p>انا:هكلمها فين يا عم م انت شايف مبشوفهاش غير جوة الدرس و بعد ما الدرس يخلص بتختفي</p><p>عبدو:بص انا مكنتش عايز اقولك يبرو بس سلمي دي مش مظبوطة</p><p>انا:مش مظبوطة ازاي يعني؟</p><p>عبدو:انا سمعت طراطيش كلام كدا انها مدوراها مع كل واحد شوية معرفش انا سمعت</p><p>انا:حد قالك يعني ولا سمعت صدفة؟</p><p>عبدو:صدفة يعم فا حبيت ابلغك ب الحوار</p><p>انا:ع العموم انا اصلا كنت هفكس للحوار عشان اهتم باخواتي شوية</p><p>عبدو:من لقي احبابه نسي صحابه ماشي يا عم....و انا بكلم عبدو دخلت علياء و كانت لابسة بيجامة</p><p>انا:طب انا هقفل معاك ياسطا سلام ناو...اي السرعة دي لحقتي تغيري ف ٥ دقايق</p><p>علياء: يا عم انا زهقانة قولت اجي اقعد معاك شوية ولا متدايق مني ؟</p><p>انا:انا قولت حاجة يست اي الي مزهقك</p><p>علياء:شوية ملل علي زهقة كدا المهم احكيلي عن نفسك شوية</p><p>انا:عايزة تعرفي اي ؟</p><p>علياء:يعني ليك صحاب ولا لا و الجو </p><p>انا:ليا صحاب اه بس اكترهم عبدو دا صحبي من ابتدائي فا يعتبر اقرب واحد ليا ف الدنيا اما الجو ف انا مليش ف السكة دي</p><p>علياء:يعم احكي متخفش سرك ف بير </p><p>انا:الكلمة دي اكتر حاجة بتخوفني </p><p>علياء:يعم اخواتك كلهم سرهم معايا متقلقش انا بير اسرار </p><p>انا:طب متحكيلي عن اخواتي شوية بما انك السوسة</p><p>علياء:انا سوسة يااض</p><p>انا:احكي و هجبلك شوكلاته يلاا</p><p>علياء:انت بتصالح بنت اختك شوكلاته اي يعم هات فلوس عطول</p><p>انا:مش بقولك سوسة و بتاعت مصلحتك كمان </p><p>علياء:مفيش حاجة من غير مقابل يسطا ادفع تتبسط عالطول </p><p>انا:هو انا قاعد ف شقة مفروشة ولا اي</p><p>علياء:احترم نفسك يلاا انا قصدي ادفع و هحكيلك الي انت عايز تعرفه</p><p>طلعتلها ٥ جنيه من جيبي و ادتهالها:معيش غير دي</p><p>علياء:٥ جنيه بس الي حيلتك؟ يلا الي يجي منك احسن منك ها عايز تعرف اي؟</p><p>انا:بييضض... عايز اعرف كل واحدة فيهم شخصيتها و حياتها ماشية ازاي و خصوصا نهي</p><p>علياء:اشمعنا نهي يعني؟</p><p>انا:ششش من غير كلام كتير انجزي</p><p>علياء:ماشي بص بقي نهي مستقلة بنفسها بمعني انها مبتحبش يكون فيه رقيب عليها يعني تسالها رايحة فين جاية منين عملتي اي النهاردة و الخ...الكلام دا كله بتعتبره خنقه</p><p>انا:احاا يعني تروح تتناك و تيجي و محدش يتكلم معاها نص كلمة انتي عبيطة؟</p><p>علياء مصدومة من كلامي:انا اختك علفكرة مش صاحبك الي قاعد معاه يا حيوان</p><p>انا:انتي مش سامعة كلامك يعصب ازااي؟و بعدين هتشتمي تاني هفشخك يبت انتي</p><p>علياء:انا مالي يعم انت ولا عشان الصغيرة يعني</p><p>انا:ماشي يا نهي و انتي كملي بقية المصايب</p><p>علياء:قلب نفسك و انا هحكيلك</p><p>انا:لييه الواحد ل٥ جنيه و الحسابة بتحسب؟</p><p>علياء:احنا مش قولنا ادفع تتبسط؟</p><p>انا:لا و انتي كلامك دا خلاني طاير من الفرحة وحياتك دا حتي قلبي بيرقص حتي شوفي كدا</p><p>علياء:ظريفف يلا</p><p>روحت ماسك وشها ب ايديا و بوستها من شفايفها بوسة سريعة و هي قاعدة مكانها مصدومة و مبرقالي</p><p>انا:اديني دفعت يلا اتكلمي</p><p>علياء:اي الي انت عملته دا ؟</p><p>انا:الاه مش انتي قولتي ادفع تتبسط اديني دفعت يلا ابسطيني قصديي كمليي الباقين اي نظامهم</p><p>علياء:انت حيوان بجد و انا مش هكلمك تاني و جاية تقوم قومت ماسكها و رميتها علي السرير و طلعت فوقها كتفتها</p><p>انا:انتي زعلتي يا علوة انا بهزر معاكي وبعدين دي بوسة صغننة يعني فيها اي</p><p>علياء:اوعييي انت اتجننت قوم من عليا و الا هصووت</p><p>انا:طب انا مش قايم غير اما تكملي يا روحمك هاا و صوتي برحتك</p><p>علياء:طب اوعيي طييب عشان اقوم و بتبصلي و انا باصصلها ف عينها و بصيت علي شفايفها و بقرب منها و هي بتبصلي و روحت واخد شفايفها ف بوسة قعدت ٥ دقايق و هي م بتعمل حاجة غير انها بصالي و بعدين سبت شفايفها و قعدت مكاني و هي نايمة مكانها مش مستوعبة الي عملته</p><p>انا:اي عجبتك البوسة اكملها و لسا هطلع فوقها هي قامت بسرعة و جريت علي برا الاوضة و انا بلوم نفسي اي الي عملتو دا انا لازم اصالحها و قومت غيرت و لبست خروج و طلعت كانت لينا و امي بينضفو الشقة و لابسين جلابيات خفيفة و لينا موطية و طيزها الكبيرة كانت نحيتي و سمعت صوت الباب بتاع اوضتي لفت شفتني ببص علي طيزها اتكسفت و كملت ترويق</p><p>انا:هو الحج فين يا موحااا ؟</p><p>امي:نزل علي القهوة شوية جعان احطلك تاكل؟</p><p>انا:لا مش جعان هي علياء فين؟</p><p>امي:دخلت اوضتها</p><p>انا:طيب انا هخدها و نخرج شوية عشان قالتلي عايزة تجيب حاجة</p><p>امي:ماشي يا حبيبي...كان باب اوضة علياء مفتوح سنة روحت و خبطت علي الباب مردتش قومت زاقق الباب و دخلت كانت نايمة علي جمبها اليمين و مدياني ضهرها قفلت الباب و روحت قعدت علي السرير وراها كانت بتعيط فا صعبت عليا اوي</p><p>انا:اناا مش عارف اقولك اي يا علياء حقك عليا انا اسف تصرف غبي طلع مني كدا بجد حقكك علياا</p><p>علياء بعياط و شحتفة:لما انت تعمل كدا ف اختك يا علي الغريب يعمل اي</p><p>انا:حقك عليا انا اسف يروحي مش هعمل كدا تاني بس متعيطيش</p><p>علياء:خلاص مش زعلانة بس هات ١٠٠ جنيه</p><p>انا:بوسة ب ١٠٠ جنيه الاسعار ولعت كدا ليه</p><p>علياء:و التكتيفة الي كتفتهالي دي و ايدي وجعتني</p><p>انا:سلامت ايدك يا قمر انت امواااه ادي ايدك يست اهو</p><p>علياء:خلاص يعم مشبتعش بوس</p><p>انا:لو مقومتيش ناو المرادي هغتصبك</p><p>علياء:خلاص خلاص ياعم انت مبتصدق الااه</p><p>انا:طب يلا عشان هفسحك شوية</p><p>علياء:هتعزمني علي شاورما؟</p><p>انا:لا خليكي زعلانة احسن</p><p>علياء:ههه انت عيل رخم بجد اخلص بقاا</p><p>انا:طب يلا يا احلي علوة ف الدنيا عشان اخرجك احلي خروجة</p><p>علياء:موافقة بس مش عايزة اسمع علوة دي تاني قولي يا لولا احلي</p><p>انا:لا علوة احلي</p><p>علياء:وحشةةة</p><p>انا:يلا يا قردة انتي قومي غيري و البسي حاجة حلوة كدا عشان منتأخرش يلا</p><p>علياء: هعديهالك عشان هتفسحني</p><p>طب البس اي تعالي اخترلي</p><p>انا:يلا و قومنا فتحنا الدولاب و اخترتلها قميص ابيض و بنطلون واسع</p><p>علياء:اطلع بقي عشان اغير</p><p>انا:طب متغيري قدامي و غمزتلها</p><p>علياء:براا يا قليل الادب</p><p>انا:طالع اهو متزقيش الاه و سبتها و طلعت كانت نور قاعدة تتفرج ع التلفزيون و لابسة بيجامة عليها رسمة ميكي و لينا جوة المطبخ هي و امي لسا مخلصوش ترويق</p><p>انا:اي التفاهةة دي يا نونو </p><p>نور:هو انا الي لابسة ولا انت يخويا هههه</p><p>انا:لا بس جامد عليكي و خصوصا انك موزة </p><p>نور:طب يسيدي شكرا كفاية</p><p>انا:هنخرج انا و علياء نتفسح تيجي معانا</p><p>نور:لا روحو انتو انا تعبانة شوية</p><p>انا:اشطا يوم تاني نبقي نخرج يا قمر.....يلا يا علوةة كل دا بتغيري</p><p>علياء من جوة:اصبر شوية يلاا</p><p>نور:هههههه</p><p>انا:البت دي هقتلها شكلي المهم مش عايزة حاجة من براا ؟</p><p>نور:لا يا لول تسلم....طلعت علياء و كانت اخر شياكة و عرفت هي اتأخرت لي عشان تظبط الميك اب</p><p>انا:بعيدن علي انك قمررر فشخ بس انتي من غير الهبل دا حلوة</p><p>علياء بفرحة و كسوف:بجد</p><p>نور:عصفورين كناريا مشاء **** هههه</p><p>انا:يلا يا لولا عشان منتأخرش و لسا هنمشي نور نادت علي علياء</p><p>نور:علياء تعالي دقيقة معلش يا علي</p><p>انا:طب انا هستناكي تحت و نزلت استنيت علياء تنزل و نزلت بعد ١٠ دقايق</p><p>انا:كل دا بتعملي اي</p><p>علياء:نور كانت عيزاني اجبلها حاجة يعم انت اهدي شوية</p><p>انا:م انا سالتها قالتلي لا؟</p><p>علياء:حاجات بنات ملكش فيه</p><p>انا:طب انتي عايزة تروحي فين؟</p><p>علياء:انت و زوقك مش هعترض</p><p>انا:طب يلا خدتها و روحنا محل شاورما و جبتلها اتنين و كانت مبسوطة و روحنا قعدت ع الكورنيش (ملحوظة مقولتهاش انا من المنيا)و الجو كان حلو ف اخر ايام الشتاء و قعدنا جمب بعض قدام البحر و هي بصت للبحر</p><p>انا:الي يشوفنا يقول مخطوبين ههه...و هي سرحانة مش مركزة معايا</p><p>انا:الجميل سرحان ف اي ؟</p><p>علياء:اي معاك</p><p>انا:سرحانة ف اي ؟</p><p>علياء:ولا حاجة قولي بقي انت حبيت قبل كدا ؟</p><p>انا:الصراحة لا</p><p>علياء:ولا اعجبت بواحدة حتي؟</p><p>انا:انا معجب بواحدة معايا ف الدرس بس معنديش الجراءة الكافية عشان اعترفلها</p><p>علياء:طب و الي يساعدك تديله كام؟</p><p>انا:انتي حياتك كلها فلوس </p><p>علياء:لا المرادي هساعدك من غير فلوس </p><p>انا:هتساعديني ازاي بقي؟</p><p>علياء:مش وقته خلينا ف الجو الرومانسي و الهوا الجميل دا</p><p>انا:اي بتحبي جديد ولا اي؟</p><p>علياء:اه بحبك انت يخوياا يا عسل</p><p>انا:طب يلا عشان اتأخرنا</p><p>علياء:شوية كمان ونبي</p><p>انا:مش عيزين نتأخر ورايا مذاكرة و هم ما يتلم</p><p>علياء:دا علي اساس انك مقطع الكتب؟عليا انا بردو</p><p>انا:**** يزنقك نفس زنقتي عشان تحسي بيا</p><p>علياء:بهزر يعم في اي</p><p>انا:طب يلا و خدتها و روحنا بس هي قالتلي استني اجيب حاجة من الصيدلية استنيتها لحد ما دخلت و طلعت معاها كيس اسود و روحنا و احنا طالعين ع السلم</p><p>علياء:شكرا يا علول علي الفسحة الجامدة دي و باستني من خدي</p><p>انا:اي سلق البيض دا وحشة البوسة دي</p><p>علياء:متحلمش اكتر من كدا</p><p>انا:البوسة بتبقي كدا و قومت واخد شفايفها بوسة دقيقة و بعدين سبتها</p><p>علياء:وبعدين معاك بقي ؟</p><p>انا:ششش يلاا قدامي يا جزمة و طلعنا خبطت و فتحتلنا لينا</p><p>نور:الحبيبة وصلو اهم هههه</p><p>علياء:امسكي يختي حاجتك اهي و سبيني مبسوطة</p><p>نور:انا اتكلمت يختي خشي</p><p>انا:م انا قولتلك تعالي معانا مردتيش بلاش حقد بقي</p><p>لينا:انا ليا خروجة مليش دعوة</p><p>انا:عيني بس كدا يلا انا هخش اذاكر شوية عايز كوباية شاي و دخلت ذاكرت شوية و شربت الشاي و روحت في النوم.....</p><p></p><p></p><p>السر الجزء الثالث</p><p></p><p>صحيت الصبح علي الساعة 9.26 كانت لينا بتصحيني</p><p>لينا:قوم يا لول عشان تجبلنا فطااار يلا</p><p>انا بصوت نايم:سيبيني نايم يا لولا شوية</p><p>لينا:قوم يا كسلان اخلص</p><p>انا:يووه ياست قايم اهووو و انا قايم لمحتها لابسة عباية بيتي خفيفة..اي الحلاوة دي ع الصبح</p><p>لينا:شكرا يسيدي يلا قوم بقي هات الفطار ابوك و امك صحيو و قالولي اصحيك يلااا قوم</p><p>انا:مااشي قايم اهو...طلعت دخلت الحمام و غسلت وشي و طلعت خدت منهم الفلوس و روحت جيبت فطار و قعدنا نفطر</p><p>انا:هما فين علياء و نهي نور ؟</p><p>امي:علياء ف المدرسة و نهي ف الكلية و نور نايمة</p><p>انا:طب مصحتوهاش ليه تاكل معانا</p><p>امي:صحناها بس تعبانة شوية</p><p>انا:طيب انا هقوم اروح الدرس و سبتهم و نزلت رنيت علي عبدو مردش استنين دققتين و رنيت رد و صوته نايم</p><p>انا:صحي النوم يا قلبوظة</p><p>عبدو:عايز اي يا عرص انت بتصحيني بدري لي</p><p>انا:الدرس ياخنزر هنتاخر</p><p>عبدو:يدينيي انا ناسي حوار الدرس طب اسبقني انت و هلبس و اجيلك ع هناك</p><p>انا:ف السريع انجز و قفلت معاه و روحت عند السنتر كانو الطلاب كلهم بيخشو واحد ورا التاني و المستر لسا مجاش فضلت واقف مستني عبدو لقيت سلمي جاية هي و ولد و بيهزرو و يضحكو انا اتدايقت و دخلت السنتر و و عبدو جه و المستر جه بعده و خلص الدرس و طلعنا</p><p>عبدو:مالك يا يسطا طول الدرس مبوز و هكنت هتشد مع المستر ؟</p><p>انا:سلمي</p><p>عبدو:انا كنت عارف ب الحوار دا بس مردتش اقولك عشان متدايقش</p><p>انا:كبر دماغك انا هشيلها من دماغي</p><p>عبدو:بقولك اي تع احط عليك ماتشين ولا حاجة</p><p>انا:احاا اعتزلها لو حصلت يلا</p><p>عبدو:ع الي يشيل ؟</p><p>انا:كل مرة بتشيل و شكلك بيبقي كلووووتت</p><p>عبدو:خلصا يلا و روحنا البلاي ستيشن و لعبنا اول ماتش كسبني ٥/٤</p><p>عبدو:هاهااااااااااا الاعتزال امتب بغالي عشان نحتفل بيك؟</p><p>انا:حظظظ و**** حظظظ يعم الدراع بايظ</p><p>عبدو:عم سعد دراع غير دا عشان علول بيتحجج</p><p>عم سعد:ملكوش غيرها يا بتوع الدراع بايظ هههه</p><p>انا:حتي انت يعم سعد بتحفل عليا تشكر يعم هات الدراع و انا هوريك هفشخهه.......جبلي دراع تاني و عدنا الماتش تاني انا psg و هو اليونايتد و المرادي اتعادلنا ٢/٢</p><p>عبدو:ههااااااي واضع الدراعات كلها بايظة</p><p>انا:تعاددل يا بيضة متظتش الحسااااب يعم سعدد و حاسبنا و طلعنا</p><p>عبدو:بقولك اي يعم هات اي واحدة من اخواتك و تعالي نخرج النهاردة عشان صفية حالفة ما اقعد ف البيت النهاردة غير لما تتفسح</p><p>انا:متخرج انت و هي انا مالي يعم</p><p>عبدو:انت هتخس يعني و بعدين الخروجة علي حسابي يعني مش هتدفع حاجة</p><p>انا:فكك فكك انا هروح يلا سلاموز</p><p>عبدو:سلام ي بضااان....روحت و طالع ع السلم كانت نهي واققة بتكلم ف الفون و موطية صوتها</p><p>نهي:اي يا حبيبي وحشتني اوي..........متكسفنيش بقي..........بس بقي انا من ساعة الي حصل و انا مش قادرة امشي حاسةة بناار..........اتبسط طبعا يقلبي.......مش عارفة بكرا ينفع اتأخر ولا لا هشوف الدنيا و اكلمك.......ماشي يا روحي بااي</p><p>انا:بتكلمي مين يا نهي؟</p><p>نهي اتخضت :يلهوووي خضتني يعم انت و انت مالك</p><p>انا:خخخخ مالي ازاي انتي عبيطة</p><p>نهي بخوف:اي الي انت بتعمله دا ملكش دعوة بياا والا هقول ل بابا</p><p>انا:حلو احنا نقوله و نشوف هو هيتصرف ازاي معاكي يا شرموطة</p><p>نهي برقت و خايفة:احترم نفسك انا اختك</p><p>انا:ههههه اختي اي بس دا الي اكبر منك مبيعملوش كدا انا مشوفتش نور ولا لينا بيتشرمطو زيك كدا و تقوليله يا حبيبي و هجيلك الشقة شرمووطة برخصةة كمان</p><p>نهي:اخرس يا خول انت هتسوق فيها ولا اي ع اخر الزمن عيل زيك يتكلم معايا كدا</p><p>انا برقتلها و الدم جري ف نفوخي:خخخخخخخخخخ احا يا كسمك انا خول تعالي انا هوريكي الخول يبت الوسخة و شدتها و حطيت ايدي علي بوقها عشان متلعش صوت و خدتها و طلعت للشقة الي فوق و قفلت الباب و رميتها ع الكنبة</p><p>نهي بخوف و بتعيط:حرام عليك انا عملتلك اي عشان كدا دا</p><p>انا:احاا كل دا و معملتيش؟</p><p>نهي بعياط مستمر:بنحب بعض و هنتجوز لما نخلص كلية انت مالك حياتي ولا حياتك</p><p>انا:يبنت العبيط كلهم بيقولو كدا عشان يوصلو للي هما عيزينه و بعدين يخلعه انتي هبلة ولا شكلك كدا</p><p>و نهي سكتت و بتعيط</p><p>انا:ولا يكنش عمل معاكي حاجة ؟احاا اخلعي</p><p>نهي بخوووف شديد:انت اتجننت اقلع اي لا طبعا</p><p>انا:بقولك اخلعي بدل ما اجي اخلعك بنفسي</p><p>نهي بعياط:لااا مش هقلع</p><p>انا:طب يا روحمك انا هخلعك و قبل ما اوصل عندها كانت قامت تجري ل اوضة جوة جريت وراها و ملحتش تقفل الباب قومت قفلت الباب و رميتها علي السرير و هي بصالي بخوف و بتعيط</p><p>انا:ل اخر مرة هتخلعي ولا اخلعك انا بطريقتي ؟</p><p>نهيي بخووف و عياط:انت عايز مني اي حرام عليك سبني ف حالي</p><p>انا:طب يا روحمك..كانت لابسة بنطلون جينز و بلوزة لونها ابيض نزلت علي البنطلون و بحاول اخلعهولها و هي بتقاوم لحد ما عرفت انزلها البنطلون لحد رجليها تحت كانت رجليها بيضة و فخادها مليانة و طرية كانت لابسة اندر كحلي لسا هنزلهولها مسكت فيه جامد و عيطط اكترر شخط فيها و قولتلها اوعي ايدكك فا سابت الاندر و هي بتعيط نزلتهولها و كان كسها عليه شوية شعر خفيف باين انها لسا عاملة سويت من فترة قريبة و تنيت رجليها و رفعتها عشان اشوف اكشف علي كسها و كان صغير و مقفول فتحت شفايفها بصباعي و هي اول ما صباعي لمسها اترعشت و بدخل صباعي جوة كسها لقيته مش راضيه ض يخش و حاجة جوة بتمنعه فا ارتحت و اطمنت انها سليمة ببص علي وشها كانت بتتاوة و مغمضة عينها و طيزها كانت طرية اوي و ببص بصدفة ع خرمها لقيته مفتوح</p><p>انا:واضح ان الواد وصل بدري بدري و هي بصالي و ساكتة...روحت دخلت صباعي ف طيزها فا طلعت حتة اااه خلت زبري وقف ف ثواني و ببص علي وشها كانت بتتاووة و بصالي روحت طلعت صباعي من طيزها</p><p>انا:مش انتي عايزة تتناكي انا هنيكك يا لبوة</p><p>نهي:بلااش عشان خاطري</p><p>انا:ششش مسمعش صوتك و هي بتترجاني خلعت بنطلوني و نزلت البوكسر و هي شافت زبري برقت (زبري ١٨ سنتي و عريض سنة بسيطة) و انا حطيت زبري علي خرمها و بضغط مش راضي يخش</p><p>انا:هو الواد طلع مبيعرفش اوي ولا اي هههه</p><p>نهي:دا خول بتاعه يدوب قد صباعي الوسطاني براحة عشان بتاعك كبير</p><p>انا:لبوة لبوة يعني و بليت زبري بريقي و بدخل الراس و هي بتتاووه و دخلت الراس بس و هي اااهه برااحة بتاعك كبيير</p><p>انا:دي الراس الي دخلت يا شرموطة امال لو دخلت نصه و زقيت زبري لحد النص هي برقت و طلعت اه طويل</p><p>نهي:ااااااااااااه استني شوية استني عشان خاطري هيفلقني نصين اااااه يا طيزي رفعتلها البلوزة لفوق كانت لابسة برا لون الاندر و بزازها الملبن بتترج نزلت ببوقي علي بزازها الحس و اقفش ف بزازها و هي ااااححح كمان يا علي كماان ااااهه بتقفش ف بزاز اختكك يا خول ااااه</p><p>انا:بردو خول طب خدي يا لبووةة و رزعت باقي زبري ف طيزها و هي شهقت و ضربتها علي بزازها و هي ااااحح انا اسفة انت سيد الرجالة اااااه براااحة طيزي اتفشختت اااااحححح بلاش ضرب لااا ااااه و مكمل ضرب علي بزازها و بطلع زبي براحة و ادخله و شوية و سرعت بقيت ادخله و اطلعه بسرعة و هي ااااهه براااحة برااااحةة هموووت ااااه بتاعك كبير اححح و زبري داخل طالع زي المكنة و طيزها بتترجج زي الجيلي و بزازها بقت حمراا زي الدم م كتر الضرب و بعدين قومت و خليتها وضع الدوجي و دخلت زبري مرة واحدة جامد و هي شغالة ااااه يا طيزي الي اتقسمت نصين و انا الي كنت فاكرة اني اتفشخت بجد من الخول التاني اتاريه كان بيبعبصني اوووف كماان ياخويااا كمااان احححح</p><p>انا:احح انا بعمل اي يا لبوة</p><p>نهي:بتنيك اختكك في طيزها اوووف ااااححح</p><p>انا:طب خديي يا شرمووطةة</p><p>و سرعت من دخول زبري و خروجه لحد ما هجيب</p><p>انا:هجيبهم يا لبوةة عيزاهم فين اوف</p><p>نهي:ااااااه هااتهم برااا اوووووف و علي اخر لحظة طلعوه و جبتهم علي ضهرها و هي نامت علي السرير ضربتها سبانك علي طيزها طلعت ااااه</p><p>نهي:فشختني يا مفتريي طيزي مش حاسةة بيها</p><p>انا:اي خدمة يلبوةة عشان متتناكيش برا تاني</p><p>نهي:ااااه حرمت يا دكرر</p><p>انا:يلا قومي اتشطفي عشان ننزل يلاا يا لبوة و اديتها سبانك و قامت و دخلت الحمام و انا لبست البوكسر و البنطلون و قعدت ع السرير افكر ف الي حصل و يترا الموضوع هيطور ولا هيحصل اي و سبتها بظروفها و هي كانت خلصت و خليتها نزلت الاول و بعديها بشوية نزلت و كانو كلهم قاعدين يتفرجو علي التلفزيون</p><p>انا:السلام عليكم</p><p>كلهم:وعليكم السلام</p><p>انا:موحاااا حبيبة قلبي هموووت من الجوع </p><p>امي:شوية يحبيبي و الاكل هيبقي جاهز</p><p>انا:ازيك با نور بقيتي كويسة دلوقت؟</p><p>نور بكسوف:انا تمام متقلقش دي حاجة بسيطة</p><p>انا:طب انا هخش اذاكر شوية و عايز كوباية شاي</p><p>امي:عنيا يا حبيبي و دخلت امي تعملي الشاي و انا دخلت الاوضة جهزت الكتب و سبتهم و فتحت الفون فتحت فيس شوية و امي جابتلي الشاي سبت الفون ذاكرت شوية و خلصت الشاي و بعدين فتحت بابجي لعبتلي جيم و انا ف نص الجيم و اسكواد داخل عليا لقيت عبدو بيرن شخرتتتت ب اعلي صوت و قفلت عليه رجعت لقتني ميت قعدت العن فيه و لقيته بيرن تاني</p><p>انا:عايز اي يابن الوسخة مش لسا كنت معايا من شوية</p><p>عبدو:زهقت من المذاكرة و عايز افك شوية يعم تع نخرج</p><p>انا:مش خااااارج يبضانيي انا هناام شوية</p><p>عبدو:يخي كسمك عيل بيضاان</p><p>انا:حبيبي يلا سلام يابن الوسخة و قفلت ف وشه و قومت طلعت م الاوضة ملقتش غير نور قاعدة</p><p>انا:هما راحو فين كدا؟</p><p>نور:لينا نزلت تجيب طلبات و علياء و نهي دخلو ينامو شوية احد ما امك تعمل الاكل</p><p>انا:اشطاط يا نونو انا كمان هدخل انام شوية و صحوني لما تعملو الاكل </p><p>نور:روح ياخويا ههههه....سبتها و دخلت فتحت فيس شوية وبعدين قفلت الفون و روحت ف النوم و صحيت علي ايد علياء بتصحيني</p><p>علياء:اصحي يعم بقي بقالي ساعة بصحي فيك الاكل هيبردد اوووف</p><p>انا بصوت نايم:الساعة كام؟</p><p>علياء:الساعة ٨:٣٨ قوم بقيي</p><p>انا:قااايم اهوو غوري هي امك عملت اكل اي؟</p><p>علياء:مكرونة بشاميل</p><p>انا قومت مفزوع:ايه عاملة بشاميل مش تقولي كدا من الصبح اوعي و زقتيها و طلعت جري كانو قاعدين علي السفر و امي بتحط الاكل</p><p>انا:ايوة بقي دلعنااااي</p><p>علياء من ورايا: اهبل اول ما عرف انك عاملة مكرونة بشاميل قام جري زي الحصان هههههه</p><p>امي:لول حبيبي بيموت ف البشاميل تعالي يا حبيبي كل</p><p>بالهنا و الشفا</p><p>انا:احلي موحاا ف الدنيا دي ولا اي</p><p>علياء:عيلل طفس همه علي بطنه</p><p>و الاكل ف بوقي:متفشتبميتسيلن</p><p>ابويا:ابلع الاول و اتلكم يا جحش</p><p>انا بعد ما بلعت الاكل:المكرونة البشاميل دي ليها فوايد كتير و هي سخنة مينفعش تتفوت</p><p>نور:اي هي يا اينشتاين زمانك</p><p>انا:انها من ايد موحاااا احلي اكل و احلي نفس يخليكي لينا يا موحااا قلبي اموااه</p><p>امي:بالهنا و الشفا يا حبيبي</p><p>نهي:اطفح و انت ساكت يلا</p><p>انا:حد سامع صوت ولا انا بس؟</p><p>لينا:اه صوت العربية الي ف الشارع</p><p>انا:طب كلي ياختي كلي و كلنا و قومنا غسلنا ايدينا و حبسنا بالشاي و دخلت الاوضة اذاكر و فضلت لحد الساعة ١١ اذاكر و لقيت لينا داخلة عليا</p><p>لينا:علي كنت عيزاك ف موضوع</p><p>انا:خير يا لولا</p><p>لينا:انا شوفتك انت و نهي فوق</p><p>انا:.......</p><p>لينا:كنت طالعة انضف الشقة و فتحت الباب و دخلت سمعت صوت اهات قربت من الصوت كان ف الاوضة بصيت لقيتك فوق نهي.....</p><p></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p></p><p>انا:خير يا لولا</p><p>لينا:انا شوفتك انت و نهي فوق</p><p>انا:......</p><p>لينا:كنت طالعة انضف الشقة سمعت صوت اهات قربت من الصوت كان ف الاوضة بصيت لقيتك فوق نهي بتنيكها ف اتصدمت لا تكون ضيعتها بس لما ركزت لقيتك مدخله من ورا</p><p>انا:اااااا اناا قاطعتني</p><p>لينا:انا عايزة اعرف انتو وصلتو لكدا ازاي و امتي؟</p><p>انا:و انا طالع علي السلم في الصبح كانت بتتكلم مع شاب و كلامهم استفزني ولما واجهتها قالتلي ملكش دعوة بيا و خدتها بالعافية فوق ف الشقة اكشف عليها اطمن انها لسا سليمة و لقيتها مفتوحة من ورا فا هيجت و حصل الي حصل</p><p>لينا مصدومة:نهي اتناكت من صاحبها ف الكلية و كمان عايزة تقابله بكرا هي بقت شرموطة رسمي و انت استغليت الي حصل و نيكتها صح</p><p>انا:انا عملت كدا عشان احافظ عليها و محدش يستغلها و يحصل مشاكل</p><p>لينا:تقوم تنيكها؟</p><p>انا:خلاص بقي يا لينا انا مش ناقص</p><p>لينا:و انا كمان عيزاك تنيكني</p><p>انا اتصدمت من كلامها و برقت:انتي بتقولي اي؟</p><p>لينا:ههههه زي ما سمعت يا دكر</p><p>انا:انتي اتجننتي يا لينا ولا اي؟</p><p>لينا:هتعملهم علياا ولا اي اشحال مكنت شيفاك بعيني و انت بتفشخ اختك الي اكبر منك بسنة</p><p>انا:اتاريها طالعالك شرموطة</p><p>لينا:هههههه يبني انا ليا انجازات كتيير انا طيزي دي و ضربت نفسها سبانك ياما خدت ازبار</p><p>انا:انا قولت كدا بردو نهي هتطلع شرموطة لمين و انا الي فاكرك الكبيرة العاقلة</p><p>لينا:هههههه تعيش و تاخد غيرها يا حبيب ماما هههه</p><p>انا:و انتي عايزة اي دلوقت ؟</p><p>لينا و مسكت زبري من فوق الهدوم:عايزة اجرب الوحش دا</p><p>انا:اوعي ايدك حد يخش علينا نتفضح</p><p>لينا:طب امتي يا دكر انا طيزي بتاكلني من ساعة ماشوفتكم</p><p>انا:اصبري يا لبوة مستعجلة ليه</p><p>لينا:ماشي يا وحش هسيبك و اطلع اشوف الي ورايا امك دي مغلباني من ساعة ما جيت...طلعت و سابتني و انا قعدت افكر معقولة انا عايش حياتي كلها وحيد و يوم ما يطلعلي اخوات يطلعو شراميط احاا بس برضه الواحد كان مقضيها عشرات اهو في لحمة.....فضلت سهران لحد الساعة ١ و طلعت اطرطر كات الشقة هس هس كلهم نامو بس اوضة نور و نهي منورة نور خفيف مهتمش و دخلت الحمام و خلصت و انا طالع لقيت نهي وقفالي قدام الباب</p><p>انا:يخربيت امك يشيخة خضتيني</p><p>نهي:هههه اتخضيتي يبيضة</p><p>انا:اي الي مصحيكي يا شرموطة</p><p>نهي:طيزي وكلاني اوي يقلب الشرموطة و عايزة ترتاح</p><p>انا:و مخفتيش نور تشوفك و انتي طالعة يا لبوة همك علي طيزك</p><p>نهي:كلهم ف سابع نومة تعالي بقي و شدتني من ايدي علي اوضتي و قفلت الباب</p><p>انا:هتفضحينا يا لبوة انا عارف</p><p>نهي:ششش من غير كلام كتير و نزلت عند زبري نزلتلي البنطلون و نزلت مص ف زبري</p><p>انا:اخخ يا شرمط طلعتي لبوة ف المص و بتمص زبري جامد و بعدين راحت ع السرير نامت علي ضهرها و رفعت رجليها</p><p>نهي:بتعرف تلحس ولا اجيب غريب يلحس كسي</p><p>انا:هقطعهولك يا شرمط و نزلت علي كسها الحس شوية و امص فيه شوية و هي تتااووهه بصوت مكتوم عشان محدش يصحي و فضلت انيك كسها بلساني و بوقي لحد ما جبتهم و خدت علي صباعي و اديتهولها تمص و كانت بتشفط صباعي و قومت عادل زبري علي خرم طيزها و مدخله للنص و هي شهقت شهقة تخلي الميت يصحي</p><p>نهي:ااااه بتاعك حلو اويي كماان اااه ريح طيزي المتناكة دي اححح</p><p>انا:وطي صوتك ي شرموطة هنتفضح ويموتونا</p><p>نهي:اححح بتاعك نارر م قادرررةة اوووف كماان يا دكرري كمان اااااااه و دخلت بقية زبري و اشتغلت انيك ف طيزها و اقفش ف بزازها من فوق البيجامة و هي تتاووه و سرعت شوية من خوفي لحد يصحي و نتفضح لحد ما جبتهم جواه طيزها ملحقتش اسالها</p><p>نهي:اححح لبنكك بيلسعع اوووف</p><p>انا:ااه يلبوة هدتيني قومي بقي نامي لا نور تقوم و تلاحظ انك مش موجودة</p><p>نهي:تسلملي انت و بتاعك علي النيكة الجميلة دي و باستني ف خدي و طلعت و انا نمت مكاني من التعب و سبت النور......</p><p>صحيت تاني يوم علي الساعة ١٢ونص قومت دخلت الحمام و كانو كلهم قاعدين يفطرو صبحت عليهم و طرطرت و طلعت قعدت افطر معاهم خلصت و قومت دخلت اذاكرر شوية كتاار و فتحت فيس شوية و دخلت العاب بابجي و رجعت اذاكر.....فات يومين ما بين المذاكرة و الدروس و ان لينا عايزة تستفرد بيا عشان تتناك....تالت يوم صحيت الصبح علي ايد لينا بتصحيني</p><p>لينا:عليي اصحيي يعم بقيي</p><p>انا:صحيت اهوو</p><p>لينا:قوم عشان تفطر وبعدين هتطلع معايا فوق انضف و انت هتونسني و غمزت</p><p>انا:متخدي نور معاكي ولا اي حد تاني اشمعنا انا</p><p>لينا:علياء ف المدرسة و نهي ف الكلية و نور عندها ظروف مش هتقدر تتحرك اخلص بقي و بعدين انت مش هتعمل حاجة يعني هتونسني بس</p><p>انا:طيب يست متزفت قايم اهووو....دخلت الحمام و فطرت و طلعت مع لينا ف الشقة الي فوق و اول ما دخلنا و قفلنا الباب هجمت عليا ومسكت زبري من فوق الهدوم</p><p>لينا:اي يا عم بقالي ٣ ايام مش عارفة استفرد بيك و ب الوحش دا</p><p>انا:يعني انتي مش طالعة تنضفي بقي طالعة عشان حاجة تاني يا لبووةة</p><p>لينا:وياريت الحاجة التانية بسرعة عشان مش قادرة استحمل</p><p>انا:طب تعالي يكسمك جوة عشان منتفضحش و خدتها و دخلنا جوة الاوضة و خدتها ف وصلة مص و تقفيش و احنا وقفين و تأن بصوت مكتوم و انا شغال تقفيش ف بزازها و طيزها و بعدين رميتها ع السرير و قلعت البنطلون و البوكسر و رفعتلها الجلابية البيتي و كانت لابسة اندر اسود نزلتهولها و لقيت كس مبطرخ نزلت الحس فيه و هي تتاوه وبعدين رفعت رجليها و نزلت بعبصة ف طيزها ااهه بقالي كتير متنكتش براحة ف الاول عشان اتعود عليه و دخلت اول صباع تمام و تاني صباع تمام و التالت كان بيوجعها لحد ما اتعودت ع التلاتة و بعدين قومتها و خليتها تمص زبري و كانت محترفة مص ولا اجدعها بورنو و كانت تلحس عمود زبري طالع نازل و البيض تلحسهم و بعدين نايمتها علي ضهرها و نزلت امشي زبري علي كسها و نزلت علي خرمها بدعك زبري في الخرم و هي تتلوة ااااه دخل يابن الوسخة بتاكلني اووف</p><p>انا:انا هوريكي يابت المتناكةة و رزعت زبري مرة واحدة جامد و هي صوتت خلت العمارة كلها سمعت و خدت شفايفها ف بوسة طويلة عشان متفضحناش و تأن بصوت مكتوم و انا مكمل ادخل زبري في طيزها و اطلعه جامد و طلعت زبري ادعك ف كسها شوية و هي تتلووة و تتاوة ااااه طلعته ليه دخله بسرعة احح دخلللله ابوسك ايدك اوووف و دخلته تاني في طيزها و بقيت انيكها اسرع و هي شغالةة ااااهه اخخخ كمان يا دكر كمان اوووف بقالي كتير متفشختش احححححح</p><p>و بعدين خليتها تنام وضع الدوجي و حطيت مخدة تحت بطنها طيزها الكبيرة بقت مرفوعة قدامي و نزلت عليها سبانكات لحد ما بقت حمرراا و بتترج و دخلت زبري تاني ف طيزها و اشتغلت ادخله و اطلعه سريع و هي شغالة اهاات اوووف كمان كمان ارزعع كمانن اوووف مكنتش اعرف ان اخويا دكررر اوي كداا احح نيك اختكك كمان يا دكرر اختك اااااه كمااان افشخني ااااه طولت في النيكة دي لحد ما هي تعبت و مبقتش قادرةة اوووف كفايةة تعبتت انت مش هتجيب ولا اي ااااااه هااات بقي عشان نقوم نخلص و لحد يطلع و نتفضح ااااهه اححح امممم و سرعت من دخول زبري و خروجه و لحمنا كان بيطرقعع بصوت عالي فشخ لحد ما حسيت اني هجيب خلااص</p><p>انا:عيزاااهم فيين يا لبووة</p><p>لينا:هاتهم في طيزي يا قلب اللبوة ااااوووف اححح سخنين اوي بيلسعوو اححح اوووف انا اتفشخت لسنةة قداام احح و جبتهم ف طيزها و اترميت جمبها ع السرير و كنت بنهجج فشخ و تعبت</p><p>لينا:منحرمش منك يا دكرريي نيكة بالف نيكة</p><p>انا:اي خدمةة يا لبوةة قومي شوفي هتعملي اي و انا هنام مكاني شوية</p><p>لينا:حاضر يدكرري و قامت دخلت الحمام و انا نمت مكاني شوية وقومت علي ايدها بتصحيني</p><p>لينا:علي قوم يلا انا خلصت ترويق يلا ننزل</p><p>انا بصوت نايم:طيب طيب سبيني شوية بس</p><p>لينا:يبني قووم و اخلص عشان ننزل</p><p>انا:قومت يلا انزلي و انا هخش الحمام و انزل وراكي و نزلت هي و انا دخلت الحمام و قفلت الشقة و نزلت كانت الساعة ٢:٣٥ علياء كانت جد و قاعدة تتفرج ع التلفزيون و نور بتساعد امي ف المطبخ</p><p>انا:علوة حبيبة قلبي عاملة اي يا مزة و قعدت جمبها و حطيت ايدي علي فخدها</p><p>علياء:انا تمام يا قلب علوة انت كنت فين ؟</p><p>انا:كنت فوق مع لينا بونسها و هي بتروق الشقة</p><p>علياء:امممم طب اي مفيش خروجة كدا ولا كدا قريب</p><p>انا:طب متسيبك من الخروجات و نطلع نتونس فوق مع بعض و غمزتلها</p><p>علياء:هو انت شاقط واحدة من الشارع ولا اي انت بتتكلم مع اختك يا جلنف</p><p>انا:يست متفرقش كلها لحمة هههههه</p><p>علياء:غورر مش عايزة منكك حاجة و ضربتني ب المخدة</p><p>انا:ماشي يا روحمك ابقي اطلبي مني حاجة بعد كدا و سبتها و دخلت المطبخ كانت امي و نور مديني ضهرهم و طيازهم بتلعب و هما رايحين جاين</p><p>انا:موحاااا عملالنا اي النهاردة؟</p><p>امي:رز و بامية</p><p>انا:يعني امبارح مكرونة و فراخ و النهاردة رز و بامية</p><p>امي:مالهم الرز و البامية يا لول</p><p>انا:تسلم ايدك يست الكلل هو انا قلت حاجة اي يا نونو عاملة اي دلوقت</p><p>نور:تمام يا قلب نونو</p><p>انا:لما تخلصو ابقي نادوني بقي و سبتهم و دخلت الاوضة لسا هذاكر رن عليا عبدو</p><p>انا:اي يا قلبوظة عامل اي</p><p>عبدو:قلبوظة دي تبقي امك يلا وبعدين انت مبتعبرش حد خالص اشحال ما كنت صحبك الوحيد</p><p>انا:وحيد ولا فتحي هاهاها اي دا قفل ف وشي رنيت عليه</p><p>انا:اي يعم بتقفل ف وشي</p><p>عبدو:م انت عيل بضاان</p><p>انا:طب انجزز عايز اي</p><p>عبدو:زهقاان يعم تعالي ننزل البلاي ستيشن ناخدلنا ٢ شاي و ماتشين</p><p>انا:طيب يعم و قفلت معاه و لبست ونزلت القهوة استنيته لحد مجهه</p><p>انا:اهلا ب قلابيظ القلبوظات كلهم هههه</p><p>عبدو:كسم بضانك بيضة بيضة عمم سعددد</p><p>عم سعد:اهلا يا عوباد ازيك يا لول</p><p>انا:حبيبي يعم سعد روق علينا بقي</p><p>عم سعد:مفيش مرة تاخدو حاجة غير الشاي و تفرحوني</p><p>انا:مش مزعلك يعم سعدد هات صاروخ</p><p>عبدو:و انا واحد كدا كدا هيشيل الحساب هو</p><p>انا:هههههااااي يابا المرة الي فاتت كنت مبضون و انت استغليت بضاني</p><p>عم سعد:استغلها ازاي يعني؟</p><p>انا:استغل اني مخنوق يا عمم سعد يرضيك؟</p><p>عبدو:اشهد يعم سعدد اهو نازل مبسوط ع الاخر عشان ميعيطش ف الاخر و يقولك الدراع بايظ و مخنوق و الكلام الحمضان دا</p><p>انا: يابا خلصانة يلا و دخلنا لعبنا و اول ماتش كان تعادا ١/١ و لعبنا التاني كسبته ١/٠</p><p>انا:هههاايي اي يا قلبوظة الكلام علي اي</p><p>عبدو:عيل بضااان و مستفز</p><p>انا:عمم سعدد الحساب علي قلابيظوو هنا</p><p>عم سعد:لا واضح يبني ان الحال بيفرق ف البني ادم</p><p>عبدو:انا معيش فلوس ادفع انت</p><p>انا:خخخخخخ عطلاق تلاتة م انا دافع انا شيلت المرة الي فات و دفعت هتدفع و بضانك فوق رقبتك</p><p>عبدو:كام الحساب يعمم سعد</p><p>عم سعد:٢٠جنيه يا عوباد</p><p>عبدو:خخ ليي يعم يعد</p><p>عم سعد:٢ صاروخ و ماتشين</p><p>عبدو:متفقين عليا ولا اي</p><p>انا:ششش ادفعع</p><p>عبدو:امسك يعم سعدد حار و نار ف جتت الواد دا الصاروخ الي طفحه</p><p>انا:حبيبي منحرمش منك هنسيبك بقي يعم سعد و نخلع احنا</p><p>عم سعد:مع السلامة يبني....طلعنا ع الكورنيش قعدنا</p><p>عبدو:مفيش حتة كدا ولا كدا انا بضاني نشفت من قلة النيك يعم</p><p>انا:النملة الي استلفت زبري قالتلي عايزة زب صغير هبقي اكلمهالك من عيني</p><p>عبدو:بطل بضان بقاا</p><p>انا:يعني اعملك اي شايفني كل يوم نايك واحدة شكل</p><p>عبدو:يعني مش مخنصر واحدة كدا ولا كدا عارفك عيل خنزير</p><p>انا:لا شوفلك حد ينيكك</p><p>عبدو:طب متيجي</p><p>انا:اجي فين يا بز العجل انت</p><p>عبدو:تنيكني</p><p>انا:خخخخخ انت بتقول اي؟.......</p><p></p><p>وبكدة تكون النهاية ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="قيصر ميلفات, post: 4905"] ••• (انا علي 18 سنة ف تالتة ثانوي طولي 180 و وزني 75 بروح الجيم من و انا عندي 14 سنة وسيم نوعآ ما زي ما بيقولو و عيوني اخضر غامق عايش و وحيد ابويا و امي) الجزء الأول (ابويا:توفيق عنده بتاع ٤٩ سنة طويل و طبعا عنده كرش زي اي اب مصري بس عسلية و فرفوش و يعتبر احنا صحاب مش اب و ابنه امي:سماح عندها ٤٥ سنة ست بيت شاطرة اوي و خصوصا ف الاكل لو جبت الشيف حسن نفسه تكسبه فرفوشة برضو و ديما مظبطاني ف اي فلوس انا عايزها او اي حاجة عايزها من ابويا مصلحة يعني نبدا القصة ) في فترة الثانوي و اخرة سنة كلنا عارفينها سنة بت وسخة لازم تركيز عالي عشان الواحد يعرف يعدي منها و انا بعون **** فاشل درجة اولي بهزر معاكم انا فاحت نفسي مذاكرة و دروس عشان حلم ابويا و امي يشوفوني دكتور صيدلي مش فاهم اي النقطة بس اشطا و ف خلال فترة تالتة ثانوي بطلت اروح الجيم عشان اعرف اركز ف المذاكرة و الدروس و طبعا انا يوم اذاكر و يوم لا فاشل بقي .. امي بتصحيني الساعة ١٢.٣٧ الضهر امي:اصحي يا فاشلل اصحي كل دا نوم انا:اي يا حاجهه بس في اي حد يصحي حد كدا امي:لما يكون فاشل زيك اه انا:شكرا شكرا لا داعي للتصفيق اخواني امي:قوم يا اهبل يابن الهبلة عشان معاد الدرس و الفاشل التاني مستينك برااا جاتكم الهمم انا:موحااا حبيبة قلللبي عملالنا اكل اي امي:هو في حد بيطبخ اكل الصبح؟ انا:فطاااار يا سماااح فطاااار امي:قوم شطف نفسك الاول و تعالي اطفحح مع الفاشل التاني يلاا اخلص انا:امال لو مش امي كنتي عملتي فياا اي يا سمااح و طلعت برا و انا قومت و طلعت براا لقيت عبدلله نازل طفحح (عبدلله صحبي من ابتدائي ١٨ سنة اسمراني سيكا و وزنه ٩٠ قلبوظة سيكا كدا و بيكرهه اسم قلبوظة فشخ طيب و علي نياته بس طفس طفاسة ) عبدو:صباح العنب تع كل امك عليها نفس يصحي الميت و (كمل اكل) انا:يبنيي بطلل طفححح شوية مفيش مرة اشوفك فيها الا و انت بتطفحح ااااااايييي امي من جوة المطبخ:بتعلي صوتك ليي يلا انت عبدو:ابنك بيعد عليا اللقمة ياحجة يرضيكي و بياكل امي:كل يا حبيبي انت هفتان هالة مبتوكلكش ولا اي انا:هفتان اي دا عامل زي التوور هيروح فيين تااني امي:خش اتشطف يا جزمة انت و سيب الواد ياكل عبقال ما احطلك يلاا عبدو:تسلميلي يا عسلية انتي و انت انجز نفسك هنتاخر علي الدرس ياعمم يلاا انا:ديك دا شعب و دخلت غسلت وشي و طلعت كلت و نزلنا انا و عبدلله انا:الكلام علي اي يا قلبوظة عبدو:هتقول الاسم دا تاني هطحولك مزفلط انا:ارجووك متوجعنييش اول مراا عبدو:احنا ف الشارع يا خول لمؤاخذة يا حج دا بيهزر بس يلا يا عرص يلا هنتاخر انا:كسمك يا حجيجج يالا يا زب النملة عبدو:هي النملة عندها زب؟ انا:لا بتيجي تستلف زبي و ترجعهولي تاني هاهاهاا عبدو:عيل عرص بضااان انا:المهم البت سلمي جاية النهاردة؟ عبدو:حد قالك انا السكرتير الي ماسك دفتر الطلبة؟ انا:طب يلا يابا و روحنا الدرس كان كله وصل و الاستاذ قرب ع اول الشارع جيرينا و دخلنا بسرعة(حسن مسمينه استاذ بيضة عشان ديما بيحلو علي العيال ف الدرس و مرة حصلت مشدة بينو و بيني و طردني برا الدرس و من ساعتها و هو حاطنني ف دماغه) حسن:السلام عليكم يولاد كلنا:و عليكم السلام يا مستر الامتحانات فاضل عليها ٣ شهور عيزين نشد حيلنا و نحاول نلم بسرعة يلا نبدا و بدا الشرح و انا مكنتش مركز معاه و مركز مع ملاك الرحمة(سلمي ١٨ سنة و ملاك نازل من السما سمرا زي اسماء ابو اليزيد عندها غمازتين كل ما تضحك يبانو و قصيرة بتاع ١٦٤ سنتي و وزنها ٦٥ بس كلهم في بزازها كبيرة حبتين و مرفوعين مش مدلدلين و طيزها متوسطة كدا و هادية فشخ و دحيحة و بتجاوب عالطول مع استاذ بيضة) و المستر لاحظني فا وقفني استاذ حسن:الباشا الي مش مركز معايا كنت بقول اي ؟ انا:التفاعلات الكيميائية يا مستر استاذ حسن: ايوة و بعدين كمل؟ انا:حضرتك دا الي قولته مقولتش حاجة تاني؟ استاذ حسن:م انت مش مركز يا فندي اقعد قعدت و انا مش طايق امه عشان احلو عليا ف وسط الدرس و انا مردتش اشد معاه و خلصنا الدرس و طلعت انا و عبدو عبدو:ياعم فكك من استاذ بيضة دا و خلينا نركز شوية ف الامتحانات الي قربت دي انا:خخخخخ دا بضااان يا جدع انا مردتش اشد معاه عشان الم الدنيا تخلص بس الامتحانات و هنيكه ف افكاره عبدو:المهم فكك من كل دا و تعالي نضربلنا جيمين بلاي ستيشن انا:يلا بس انا الي هلعب ب اليونايتد عبدو:كسمك يلااا انا طول عمري بلعب باليونايتد و انت مبقتش تلعب بيها غير لما الدون راح فيها انا:خخخخ دا ابو جونيور يلاااا يعني العظمة و الاوباهااا عبدو:خلصا هلعبك ب الباريس و هرفعك ب ميسي و روحنا لعبنا ماتشين حلوين هو كسب ماتش و انا كسبت ماتش و روحت لقيت ابويا و امي قاعدين يتغدو انا:ساء الفل عليكم ابويا:تعالي اقعد عشان عايزك ف حوار انا:اي هتتجوز علي سمااح اهم حاجة العروسة تكون حلوة ابويا بصلي كدا هو و امي انا:فيه اي طيب انا بهزر ابويا:مهو الموضوع حاجة زي كدا انا:ايه؟ انت بتتكلم بجد يحج؟ ابويا:اقعد كل و انا هحكيلك انا:اوبااا بانيهه لا د انتي تقومي تحطيلي حالا بالا يا موحا يقلبي انتي امي:عملالك بانيه هتاكل صوابعك وراه يحبيبي انا:قلبي وربنااا و راحت امي المطبخ تحطلي اكل و اكلت و خلصت انا:تسلميلي يا غالية عليااااا امي:بالف هنا يا حبيبي ابويا:المهم نخش ف الموضوع انا:مش نحبس بالشاي يا حجيج ابويا:يابن الكلب خليني اكمل كلامي انا:براحتك يا حجيج احنا اسفين ابويا:ب اختصار انا قبل ما اتجوز امك كنت متجوز هالة و مخلف منها ٤ بنات و امك انا متجوزها و هي عارفة اني متجوز قبلها و مخلف و خلفتك انت يا شحط اهو انا:تسلم يا حج علي كرمك بس لي تخبو عني سر زي داا ؟ امي:مكناش عارفين نجبهالك ازاي يا حبيبي فا استنينا شوية بس حصل حاجة كدا فا كان لازم نقولك انا:اي حصل حاجة ل اخواتي ؟ ابويا بفرح:لا يا حبيبي اخواتك محصلهومش حاجة بس هالة امهم اتوفت من يومين و روحت انا و امك عزناها يوم ما سبناك وحدك انا:و قولتو ساعتها رايحين تزورو واحد صحبك تعبان....طيب ****يرحمها و هما اخواتي فين دلوقت ؟ ابويا:انا جبتهم و قعدتهم فوق ف الشقة الي فوقينا انا:الناس الجداد الي سكنو فوق يبقو اخواتي؟ امي:ايوة ي حبيبي و انا طلعتلهم اكل قبل م انت تيجي انا:يعني يرضيكي يا موحااا اخواتي و ولادك ياكلو لوحدهم كدا مش كانو نزلو كلو معانا ابويا:احنا قولنا نبلغك الاول عشان متبقاش متفاجأ و امك هتطلعلهم دلوقت و تنزل بيهم عشان تتعرفو علي بعض يا لول انا:اشطات يا حجيج متيجي نلعب بلاي ستيشن تحت ابويا:بلاي ستيشن اي يخول خش ذاكر انا:دور علي حجة عشان تهرب يا حجيججج ههههه ابويا:اقعد علي جمب يلاا مين دا الي يهرب د انا كل مرة بحط عليك انا:خلصانا يا حج انا هخش اريح جوة اذاكر يكونو اخواتي نزلو و خدو الشاي ابويا:ف داهيةة ....سبته و دخلت ذاكرت شوية و سمعت دوشة برا كانو اخواتي نزلو فا طلعت اقابلهم ابويا:سلم علي اخواتك يا علي انا:بقي انا عندي اخوات قمرات كدا و فتحت دراعاتي الاتنين و هما جم ف حضني امي:يحبايبي و بتعيط انا:بتعيطي لي يا موحاا طااه يا حج كان لازم تختار موزة فرفوشة مش نكدية كدا ابويا:اتلم يا خول انا:تعالي ف حضني يا موحااا و جت معاهم ف حضني انا:كفاية خلاص هتخنق خلاااص انتو مصدقتو اختي علياء:اي الرخامة دي يلا(علياء حاجة كدا زي مايان السيد عندها ١٧ سنة و بطاية ف نفسها بزاز وسط و طيز وسط اصغر واحدة ف اخواتي و بشرتها قمحية) انا:بسي يا ماما انتي علياء:رخمم رخمم انا:انا علي ١٨ سنة و انتو ؟ نهي:اي جو الشقط الرخيص دا يا عم(نهي ١٩ سنة اكبر مني ب سنة ١ ف اولي كلية هندسة و جسمها من النوع ملبن كدا بزازها وسط بس بيترجو من اقل حركة و طيزها نفس الكلام و بشرتها بيضة لبن) انا:شقط و رخيص ؟ واضح انهم جوز هبل الاتنين دول انا هروح للعسلية الصغيرة دي اسمك اي يقمر؟ نور:هههههه العسلية الصغيرة دي عندها ٢٤ سنة(نور ٢٤ سنة و قصيرة شويتين عشان كدا افتكرتها صغيرة بتدرس كلية صيدلة سنة ٥ و دي بقي بطايةة بطااية طيز بارزة لبرا شوية و بزاز كبيرة و مدلدلة و كرش صغنن) انا:مش عيب علي قصرك دا يا اوزعة ههههه نور:ولد عيب اتكلم مع اختك الكبيرة ب ادب هههه انا:صدقي احلي واحدة فيهم انتي يقمر نور:مرسي يا قلبي لينا:اروح انا بقي مليش لازمة ؟(اكبر واحدة فيهم بس قلبها طيب و ابيض جدا لينا ٢٦ سنة مخلصة كلية تجارة بزازها وسط بس طيزها كبيرة حبة و بارزة) انا:دي تبعكو؟ نور:دي لينا اختك الكبيرة يا هبل انا:شكرا شكرا يا اوزعة..اما انتي يا لولا تعالي ف حضني و جت لينا ف حضني و عيطتت انا:بتعيطي ليه يا قمر بس مش عايز اشوف عيونك الحلوة دي بتنزل دمعة تاني ماشي لينا:عشان انا كان نفسي اجيلك من زمان و بتعيطط انا:خلاص يقلبي انا جمبك اهوو و معاكي لحد ما تزهقي مني متزعليش بقي دموعك غالية عليا انا:انتو هتقعدو معانا ولا هتكملو فوق ف الشقة؟ لولا:انا هنام جمبك ع السرير مش هسيبك اصلا علياء:نعم يختي و اشمعنا انتي بقي م احنا بردو اخواتو ولا انتي اخته لوحدك قاطعتها انا:باااااس في اي يا دبش انتي متهدي علي حالك علياء:بس يلا انا:لا د انتي قلبك جايبك بقي و روحت شلتها و قعدت ازغزغ فيها و هي تضحك : بس خلاص خلاص انا مش هتكلم تاني يا معلم انا:علي حق يابا بصو الشقة كبيرة و الاوض كتير يعني تسيع من الحبايب الف فا هتسيبو فوق و تنزلو معانا و نقعد كلنا ف شقة واحدة و كمان اتعرف عليكو اكتر هاا يا لولتي لينا:قلب لولتك يا لولي...هي قالت الاسم من هنا و كلهم ضحكو انا:بصي عشان انتي علي نياتك ف مش هكلمك لاكن الاسم دا مسمعهوش نهائي اشطا يا قمر ؟ علياء:ههااااااهاااا لولي يا لولي انا:بسي يا برص انتي المهم انا هخش جوة اذاكر و اشوف دنيتي و انتو ارتاحو كدا و اعملو الي عيزينه البيت بيتكم يا بنات علياء:دا بيتنا زي ما هو بيتك عفكرة لينا:**** معاك يا قلبي **** انا:يخليكي ليا يا قمري انتي..اما انتي يا برص لا سلام ولا كلام و طلعتلها لساني و جريت علي جوة و سبتهم و دخلت اكلم عبدو و احكيلهه فتحت واتس كان فاتح انا:بتعمل اي يا نجس عبدو:بسيح الجليد انا:و هو ملوش صحاب يسالو عليه؟ عبدو:ولا بطل تركب ف الهوا ع الفاضي انا:المهم في موضوع كبير عايز احكيلك عليه عبدو:ابوك ورث ؟ انا:لا النملة جت استلفت زبي هه عبدو:كلمة كمان و هاجي احطهولك ف طيزك هو و النملة انا:خلاص يا وحش هدي اعضائك..باختصار انا طلع عندي اخوات عبدو:بتقول ايييه؟ انتهي الجزء الاول سريع سريع و انشاء**** الي جاي جمداان يا بشوات انجووي المفاجاة الجزء التاني انا:خلاص يا وحش هدي اعضائك..باختصار انا طلع عندي اخوات عبدو:بتقول ايييه؟ انا:زي ما بقولك ياسطا ابويا طلع متجوز قبل امي و مخلف منها ٤ بنات و امهم ماتت من يومين و جم قعدو معانا عبدو:طب و دي حاجة تزعلك ولا تسعدك؟ انا:مكدبش عليك ياسطا حاجة تفرحني طبعا بس الفكرة انهم خبو عليا كل دا فا لسا مش متقبل الموضوع عبدو:طب هما كبار ولا صغيرين؟ انا:٣ اكبر مني و واحدة اصغر مني بسنة عبدو:يخي رينا يكون ف عونك انا عندي واحدة و بضناني مبالك انت عندك ٤ بنات انا:مين صفية دي غلبانة يابن الوسخة انت الي خنزير عبدو:دي قرفاني يعم كل ما ارجع البيت تقولي كنت فين و قابلت مين النهاردة ولا كانها مراتي يعم انا:مش بقولك خنزير يسطا دي عايزة تشاركك الكلام و تهتم بيها شوية هي ملهاش غيرك ف الدنيا عبدو:سيبك انت من الهري دا كله اتكلمت مع سلمي ولا لسا؟ انا:هكلمها فين يا عم م انت شايف مبشوفهاش غير جوة الدرس و بعد ما الدرس يخلص بتختفي عبدو:بص انا مكنتش عايز اقولك يبرو بس سلمي دي مش مظبوطة انا:مش مظبوطة ازاي يعني؟ عبدو:انا سمعت طراطيش كلام كدا انها مدوراها مع كل واحد شوية معرفش انا سمعت انا:حد قالك يعني ولا سمعت صدفة؟ عبدو:صدفة يعم فا حبيت ابلغك ب الحوار انا:ع العموم انا اصلا كنت هفكس للحوار عشان اهتم باخواتي شوية عبدو:من لقي احبابه نسي صحابه ماشي يا عم....و انا بكلم عبدو دخلت علياء و كانت لابسة بيجامة انا:طب انا هقفل معاك ياسطا سلام ناو...اي السرعة دي لحقتي تغيري ف ٥ دقايق علياء: يا عم انا زهقانة قولت اجي اقعد معاك شوية ولا متدايق مني ؟ انا:انا قولت حاجة يست اي الي مزهقك علياء:شوية ملل علي زهقة كدا المهم احكيلي عن نفسك شوية انا:عايزة تعرفي اي ؟ علياء:يعني ليك صحاب ولا لا و الجو انا:ليا صحاب اه بس اكترهم عبدو دا صحبي من ابتدائي فا يعتبر اقرب واحد ليا ف الدنيا اما الجو ف انا مليش ف السكة دي علياء:يعم احكي متخفش سرك ف بير انا:الكلمة دي اكتر حاجة بتخوفني علياء:يعم اخواتك كلهم سرهم معايا متقلقش انا بير اسرار انا:طب متحكيلي عن اخواتي شوية بما انك السوسة علياء:انا سوسة يااض انا:احكي و هجبلك شوكلاته يلاا علياء:انت بتصالح بنت اختك شوكلاته اي يعم هات فلوس عطول انا:مش بقولك سوسة و بتاعت مصلحتك كمان علياء:مفيش حاجة من غير مقابل يسطا ادفع تتبسط عالطول انا:هو انا قاعد ف شقة مفروشة ولا اي علياء:احترم نفسك يلاا انا قصدي ادفع و هحكيلك الي انت عايز تعرفه طلعتلها ٥ جنيه من جيبي و ادتهالها:معيش غير دي علياء:٥ جنيه بس الي حيلتك؟ يلا الي يجي منك احسن منك ها عايز تعرف اي؟ انا:بييضض... عايز اعرف كل واحدة فيهم شخصيتها و حياتها ماشية ازاي و خصوصا نهي علياء:اشمعنا نهي يعني؟ انا:ششش من غير كلام كتير انجزي علياء:ماشي بص بقي نهي مستقلة بنفسها بمعني انها مبتحبش يكون فيه رقيب عليها يعني تسالها رايحة فين جاية منين عملتي اي النهاردة و الخ...الكلام دا كله بتعتبره خنقه انا:احاا يعني تروح تتناك و تيجي و محدش يتكلم معاها نص كلمة انتي عبيطة؟ علياء مصدومة من كلامي:انا اختك علفكرة مش صاحبك الي قاعد معاه يا حيوان انا:انتي مش سامعة كلامك يعصب ازااي؟و بعدين هتشتمي تاني هفشخك يبت انتي علياء:انا مالي يعم انت ولا عشان الصغيرة يعني انا:ماشي يا نهي و انتي كملي بقية المصايب علياء:قلب نفسك و انا هحكيلك انا:لييه الواحد ل٥ جنيه و الحسابة بتحسب؟ علياء:احنا مش قولنا ادفع تتبسط؟ انا:لا و انتي كلامك دا خلاني طاير من الفرحة وحياتك دا حتي قلبي بيرقص حتي شوفي كدا علياء:ظريفف يلا روحت ماسك وشها ب ايديا و بوستها من شفايفها بوسة سريعة و هي قاعدة مكانها مصدومة و مبرقالي انا:اديني دفعت يلا اتكلمي علياء:اي الي انت عملته دا ؟ انا:الاه مش انتي قولتي ادفع تتبسط اديني دفعت يلا ابسطيني قصديي كمليي الباقين اي نظامهم علياء:انت حيوان بجد و انا مش هكلمك تاني و جاية تقوم قومت ماسكها و رميتها علي السرير و طلعت فوقها كتفتها انا:انتي زعلتي يا علوة انا بهزر معاكي وبعدين دي بوسة صغننة يعني فيها اي علياء:اوعييي انت اتجننت قوم من عليا و الا هصووت انا:طب انا مش قايم غير اما تكملي يا روحمك هاا و صوتي برحتك علياء:طب اوعيي طييب عشان اقوم و بتبصلي و انا باصصلها ف عينها و بصيت علي شفايفها و بقرب منها و هي بتبصلي و روحت واخد شفايفها ف بوسة قعدت ٥ دقايق و هي م بتعمل حاجة غير انها بصالي و بعدين سبت شفايفها و قعدت مكاني و هي نايمة مكانها مش مستوعبة الي عملته انا:اي عجبتك البوسة اكملها و لسا هطلع فوقها هي قامت بسرعة و جريت علي برا الاوضة و انا بلوم نفسي اي الي عملتو دا انا لازم اصالحها و قومت غيرت و لبست خروج و طلعت كانت لينا و امي بينضفو الشقة و لابسين جلابيات خفيفة و لينا موطية و طيزها الكبيرة كانت نحيتي و سمعت صوت الباب بتاع اوضتي لفت شفتني ببص علي طيزها اتكسفت و كملت ترويق انا:هو الحج فين يا موحااا ؟ امي:نزل علي القهوة شوية جعان احطلك تاكل؟ انا:لا مش جعان هي علياء فين؟ امي:دخلت اوضتها انا:طيب انا هخدها و نخرج شوية عشان قالتلي عايزة تجيب حاجة امي:ماشي يا حبيبي...كان باب اوضة علياء مفتوح سنة روحت و خبطت علي الباب مردتش قومت زاقق الباب و دخلت كانت نايمة علي جمبها اليمين و مدياني ضهرها قفلت الباب و روحت قعدت علي السرير وراها كانت بتعيط فا صعبت عليا اوي انا:اناا مش عارف اقولك اي يا علياء حقك عليا انا اسف تصرف غبي طلع مني كدا بجد حقكك علياا علياء بعياط و شحتفة:لما انت تعمل كدا ف اختك يا علي الغريب يعمل اي انا:حقك عليا انا اسف يروحي مش هعمل كدا تاني بس متعيطيش علياء:خلاص مش زعلانة بس هات ١٠٠ جنيه انا:بوسة ب ١٠٠ جنيه الاسعار ولعت كدا ليه علياء:و التكتيفة الي كتفتهالي دي و ايدي وجعتني انا:سلامت ايدك يا قمر انت امواااه ادي ايدك يست اهو علياء:خلاص يعم مشبتعش بوس انا:لو مقومتيش ناو المرادي هغتصبك علياء:خلاص خلاص ياعم انت مبتصدق الااه انا:طب يلا عشان هفسحك شوية علياء:هتعزمني علي شاورما؟ انا:لا خليكي زعلانة احسن علياء:ههه انت عيل رخم بجد اخلص بقاا انا:طب يلا يا احلي علوة ف الدنيا عشان اخرجك احلي خروجة علياء:موافقة بس مش عايزة اسمع علوة دي تاني قولي يا لولا احلي انا:لا علوة احلي علياء:وحشةةة انا:يلا يا قردة انتي قومي غيري و البسي حاجة حلوة كدا عشان منتأخرش يلا علياء: هعديهالك عشان هتفسحني طب البس اي تعالي اخترلي انا:يلا و قومنا فتحنا الدولاب و اخترتلها قميص ابيض و بنطلون واسع علياء:اطلع بقي عشان اغير انا:طب متغيري قدامي و غمزتلها علياء:براا يا قليل الادب انا:طالع اهو متزقيش الاه و سبتها و طلعت كانت نور قاعدة تتفرج ع التلفزيون و لابسة بيجامة عليها رسمة ميكي و لينا جوة المطبخ هي و امي لسا مخلصوش ترويق انا:اي التفاهةة دي يا نونو نور:هو انا الي لابسة ولا انت يخويا هههه انا:لا بس جامد عليكي و خصوصا انك موزة نور:طب يسيدي شكرا كفاية انا:هنخرج انا و علياء نتفسح تيجي معانا نور:لا روحو انتو انا تعبانة شوية انا:اشطا يوم تاني نبقي نخرج يا قمر.....يلا يا علوةة كل دا بتغيري علياء من جوة:اصبر شوية يلاا نور:هههههه انا:البت دي هقتلها شكلي المهم مش عايزة حاجة من براا ؟ نور:لا يا لول تسلم....طلعت علياء و كانت اخر شياكة و عرفت هي اتأخرت لي عشان تظبط الميك اب انا:بعيدن علي انك قمررر فشخ بس انتي من غير الهبل دا حلوة علياء بفرحة و كسوف:بجد نور:عصفورين كناريا مشاء **** هههه انا:يلا يا لولا عشان منتأخرش و لسا هنمشي نور نادت علي علياء نور:علياء تعالي دقيقة معلش يا علي انا:طب انا هستناكي تحت و نزلت استنيت علياء تنزل و نزلت بعد ١٠ دقايق انا:كل دا بتعملي اي علياء:نور كانت عيزاني اجبلها حاجة يعم انت اهدي شوية انا:م انا سالتها قالتلي لا؟ علياء:حاجات بنات ملكش فيه انا:طب انتي عايزة تروحي فين؟ علياء:انت و زوقك مش هعترض انا:طب يلا خدتها و روحنا محل شاورما و جبتلها اتنين و كانت مبسوطة و روحنا قعدت ع الكورنيش (ملحوظة مقولتهاش انا من المنيا)و الجو كان حلو ف اخر ايام الشتاء و قعدنا جمب بعض قدام البحر و هي بصت للبحر انا:الي يشوفنا يقول مخطوبين ههه...و هي سرحانة مش مركزة معايا انا:الجميل سرحان ف اي ؟ علياء:اي معاك انا:سرحانة ف اي ؟ علياء:ولا حاجة قولي بقي انت حبيت قبل كدا ؟ انا:الصراحة لا علياء:ولا اعجبت بواحدة حتي؟ انا:انا معجب بواحدة معايا ف الدرس بس معنديش الجراءة الكافية عشان اعترفلها علياء:طب و الي يساعدك تديله كام؟ انا:انتي حياتك كلها فلوس علياء:لا المرادي هساعدك من غير فلوس انا:هتساعديني ازاي بقي؟ علياء:مش وقته خلينا ف الجو الرومانسي و الهوا الجميل دا انا:اي بتحبي جديد ولا اي؟ علياء:اه بحبك انت يخوياا يا عسل انا:طب يلا عشان اتأخرنا علياء:شوية كمان ونبي انا:مش عيزين نتأخر ورايا مذاكرة و هم ما يتلم علياء:دا علي اساس انك مقطع الكتب؟عليا انا بردو انا:**** يزنقك نفس زنقتي عشان تحسي بيا علياء:بهزر يعم في اي انا:طب يلا و خدتها و روحنا بس هي قالتلي استني اجيب حاجة من الصيدلية استنيتها لحد ما دخلت و طلعت معاها كيس اسود و روحنا و احنا طالعين ع السلم علياء:شكرا يا علول علي الفسحة الجامدة دي و باستني من خدي انا:اي سلق البيض دا وحشة البوسة دي علياء:متحلمش اكتر من كدا انا:البوسة بتبقي كدا و قومت واخد شفايفها بوسة دقيقة و بعدين سبتها علياء:وبعدين معاك بقي ؟ انا:ششش يلاا قدامي يا جزمة و طلعنا خبطت و فتحتلنا لينا نور:الحبيبة وصلو اهم هههه علياء:امسكي يختي حاجتك اهي و سبيني مبسوطة نور:انا اتكلمت يختي خشي انا:م انا قولتلك تعالي معانا مردتيش بلاش حقد بقي لينا:انا ليا خروجة مليش دعوة انا:عيني بس كدا يلا انا هخش اذاكر شوية عايز كوباية شاي و دخلت ذاكرت شوية و شربت الشاي و روحت في النوم..... السر الجزء الثالث صحيت الصبح علي الساعة 9.26 كانت لينا بتصحيني لينا:قوم يا لول عشان تجبلنا فطااار يلا انا بصوت نايم:سيبيني نايم يا لولا شوية لينا:قوم يا كسلان اخلص انا:يووه ياست قايم اهووو و انا قايم لمحتها لابسة عباية بيتي خفيفة..اي الحلاوة دي ع الصبح لينا:شكرا يسيدي يلا قوم بقي هات الفطار ابوك و امك صحيو و قالولي اصحيك يلااا قوم انا:مااشي قايم اهو...طلعت دخلت الحمام و غسلت وشي و طلعت خدت منهم الفلوس و روحت جيبت فطار و قعدنا نفطر انا:هما فين علياء و نهي نور ؟ امي:علياء ف المدرسة و نهي ف الكلية و نور نايمة انا:طب مصحتوهاش ليه تاكل معانا امي:صحناها بس تعبانة شوية انا:طيب انا هقوم اروح الدرس و سبتهم و نزلت رنيت علي عبدو مردش استنين دققتين و رنيت رد و صوته نايم انا:صحي النوم يا قلبوظة عبدو:عايز اي يا عرص انت بتصحيني بدري لي انا:الدرس ياخنزر هنتاخر عبدو:يدينيي انا ناسي حوار الدرس طب اسبقني انت و هلبس و اجيلك ع هناك انا:ف السريع انجز و قفلت معاه و روحت عند السنتر كانو الطلاب كلهم بيخشو واحد ورا التاني و المستر لسا مجاش فضلت واقف مستني عبدو لقيت سلمي جاية هي و ولد و بيهزرو و يضحكو انا اتدايقت و دخلت السنتر و و عبدو جه و المستر جه بعده و خلص الدرس و طلعنا عبدو:مالك يا يسطا طول الدرس مبوز و هكنت هتشد مع المستر ؟ انا:سلمي عبدو:انا كنت عارف ب الحوار دا بس مردتش اقولك عشان متدايقش انا:كبر دماغك انا هشيلها من دماغي عبدو:بقولك اي تع احط عليك ماتشين ولا حاجة انا:احاا اعتزلها لو حصلت يلا عبدو:ع الي يشيل ؟ انا:كل مرة بتشيل و شكلك بيبقي كلووووتت عبدو:خلصا يلا و روحنا البلاي ستيشن و لعبنا اول ماتش كسبني ٥/٤ عبدو:هاهااااااااااا الاعتزال امتب بغالي عشان نحتفل بيك؟ انا:حظظظ و**** حظظظ يعم الدراع بايظ عبدو:عم سعد دراع غير دا عشان علول بيتحجج عم سعد:ملكوش غيرها يا بتوع الدراع بايظ هههه انا:حتي انت يعم سعد بتحفل عليا تشكر يعم هات الدراع و انا هوريك هفشخهه.......جبلي دراع تاني و عدنا الماتش تاني انا psg و هو اليونايتد و المرادي اتعادلنا ٢/٢ عبدو:ههااااااي واضع الدراعات كلها بايظة انا:تعاددل يا بيضة متظتش الحسااااب يعم سعدد و حاسبنا و طلعنا عبدو:بقولك اي يعم هات اي واحدة من اخواتك و تعالي نخرج النهاردة عشان صفية حالفة ما اقعد ف البيت النهاردة غير لما تتفسح انا:متخرج انت و هي انا مالي يعم عبدو:انت هتخس يعني و بعدين الخروجة علي حسابي يعني مش هتدفع حاجة انا:فكك فكك انا هروح يلا سلاموز عبدو:سلام ي بضااان....روحت و طالع ع السلم كانت نهي واققة بتكلم ف الفون و موطية صوتها نهي:اي يا حبيبي وحشتني اوي..........متكسفنيش بقي..........بس بقي انا من ساعة الي حصل و انا مش قادرة امشي حاسةة بناار..........اتبسط طبعا يقلبي.......مش عارفة بكرا ينفع اتأخر ولا لا هشوف الدنيا و اكلمك.......ماشي يا روحي بااي انا:بتكلمي مين يا نهي؟ نهي اتخضت :يلهوووي خضتني يعم انت و انت مالك انا:خخخخ مالي ازاي انتي عبيطة نهي بخوف:اي الي انت بتعمله دا ملكش دعوة بياا والا هقول ل بابا انا:حلو احنا نقوله و نشوف هو هيتصرف ازاي معاكي يا شرموطة نهي برقت و خايفة:احترم نفسك انا اختك انا:ههههه اختي اي بس دا الي اكبر منك مبيعملوش كدا انا مشوفتش نور ولا لينا بيتشرمطو زيك كدا و تقوليله يا حبيبي و هجيلك الشقة شرمووطة برخصةة كمان نهي:اخرس يا خول انت هتسوق فيها ولا اي ع اخر الزمن عيل زيك يتكلم معايا كدا انا برقتلها و الدم جري ف نفوخي:خخخخخخخخخخ احا يا كسمك انا خول تعالي انا هوريكي الخول يبت الوسخة و شدتها و حطيت ايدي علي بوقها عشان متلعش صوت و خدتها و طلعت للشقة الي فوق و قفلت الباب و رميتها ع الكنبة نهي بخوف و بتعيط:حرام عليك انا عملتلك اي عشان كدا دا انا:احاا كل دا و معملتيش؟ نهي بعياط مستمر:بنحب بعض و هنتجوز لما نخلص كلية انت مالك حياتي ولا حياتك انا:يبنت العبيط كلهم بيقولو كدا عشان يوصلو للي هما عيزينه و بعدين يخلعه انتي هبلة ولا شكلك كدا و نهي سكتت و بتعيط انا:ولا يكنش عمل معاكي حاجة ؟احاا اخلعي نهي بخوووف شديد:انت اتجننت اقلع اي لا طبعا انا:بقولك اخلعي بدل ما اجي اخلعك بنفسي نهي بعياط:لااا مش هقلع انا:طب يا روحمك انا هخلعك و قبل ما اوصل عندها كانت قامت تجري ل اوضة جوة جريت وراها و ملحتش تقفل الباب قومت قفلت الباب و رميتها علي السرير و هي بصالي بخوف و بتعيط انا:ل اخر مرة هتخلعي ولا اخلعك انا بطريقتي ؟ نهيي بخووف و عياط:انت عايز مني اي حرام عليك سبني ف حالي انا:طب يا روحمك..كانت لابسة بنطلون جينز و بلوزة لونها ابيض نزلت علي البنطلون و بحاول اخلعهولها و هي بتقاوم لحد ما عرفت انزلها البنطلون لحد رجليها تحت كانت رجليها بيضة و فخادها مليانة و طرية كانت لابسة اندر كحلي لسا هنزلهولها مسكت فيه جامد و عيطط اكترر شخط فيها و قولتلها اوعي ايدكك فا سابت الاندر و هي بتعيط نزلتهولها و كان كسها عليه شوية شعر خفيف باين انها لسا عاملة سويت من فترة قريبة و تنيت رجليها و رفعتها عشان اشوف اكشف علي كسها و كان صغير و مقفول فتحت شفايفها بصباعي و هي اول ما صباعي لمسها اترعشت و بدخل صباعي جوة كسها لقيته مش راضيه ض يخش و حاجة جوة بتمنعه فا ارتحت و اطمنت انها سليمة ببص علي وشها كانت بتتاوة و مغمضة عينها و طيزها كانت طرية اوي و ببص بصدفة ع خرمها لقيته مفتوح انا:واضح ان الواد وصل بدري بدري و هي بصالي و ساكتة...روحت دخلت صباعي ف طيزها فا طلعت حتة اااه خلت زبري وقف ف ثواني و ببص علي وشها كانت بتتاووة و بصالي روحت طلعت صباعي من طيزها انا:مش انتي عايزة تتناكي انا هنيكك يا لبوة نهي:بلااش عشان خاطري انا:ششش مسمعش صوتك و هي بتترجاني خلعت بنطلوني و نزلت البوكسر و هي شافت زبري برقت (زبري ١٨ سنتي و عريض سنة بسيطة) و انا حطيت زبري علي خرمها و بضغط مش راضي يخش انا:هو الواد طلع مبيعرفش اوي ولا اي هههه نهي:دا خول بتاعه يدوب قد صباعي الوسطاني براحة عشان بتاعك كبير انا:لبوة لبوة يعني و بليت زبري بريقي و بدخل الراس و هي بتتاووه و دخلت الراس بس و هي اااهه برااحة بتاعك كبيير انا:دي الراس الي دخلت يا شرموطة امال لو دخلت نصه و زقيت زبري لحد النص هي برقت و طلعت اه طويل نهي:ااااااااااااه استني شوية استني عشان خاطري هيفلقني نصين اااااه يا طيزي رفعتلها البلوزة لفوق كانت لابسة برا لون الاندر و بزازها الملبن بتترج نزلت ببوقي علي بزازها الحس و اقفش ف بزازها و هي ااااححح كمان يا علي كماان ااااهه بتقفش ف بزاز اختكك يا خول ااااه انا:بردو خول طب خدي يا لبووةة و رزعت باقي زبري ف طيزها و هي شهقت و ضربتها علي بزازها و هي ااااحح انا اسفة انت سيد الرجالة اااااه براااحة طيزي اتفشختت اااااحححح بلاش ضرب لااا ااااه و مكمل ضرب علي بزازها و بطلع زبي براحة و ادخله و شوية و سرعت بقيت ادخله و اطلعه بسرعة و هي ااااهه براااحة برااااحةة هموووت ااااه بتاعك كبير اححح و زبري داخل طالع زي المكنة و طيزها بتترجج زي الجيلي و بزازها بقت حمراا زي الدم م كتر الضرب و بعدين قومت و خليتها وضع الدوجي و دخلت زبري مرة واحدة جامد و هي شغالة ااااه يا طيزي الي اتقسمت نصين و انا الي كنت فاكرة اني اتفشخت بجد من الخول التاني اتاريه كان بيبعبصني اوووف كماان ياخويااا كمااان احححح انا:احح انا بعمل اي يا لبوة نهي:بتنيك اختكك في طيزها اوووف ااااححح انا:طب خديي يا شرمووطةة و سرعت من دخول زبري و خروجه لحد ما هجيب انا:هجيبهم يا لبوةة عيزاهم فين اوف نهي:ااااااه هااتهم برااا اوووووف و علي اخر لحظة طلعوه و جبتهم علي ضهرها و هي نامت علي السرير ضربتها سبانك علي طيزها طلعت ااااه نهي:فشختني يا مفتريي طيزي مش حاسةة بيها انا:اي خدمة يلبوةة عشان متتناكيش برا تاني نهي:ااااه حرمت يا دكرر انا:يلا قومي اتشطفي عشان ننزل يلاا يا لبوة و اديتها سبانك و قامت و دخلت الحمام و انا لبست البوكسر و البنطلون و قعدت ع السرير افكر ف الي حصل و يترا الموضوع هيطور ولا هيحصل اي و سبتها بظروفها و هي كانت خلصت و خليتها نزلت الاول و بعديها بشوية نزلت و كانو كلهم قاعدين يتفرجو علي التلفزيون انا:السلام عليكم كلهم:وعليكم السلام انا:موحاااا حبيبة قلبي هموووت من الجوع امي:شوية يحبيبي و الاكل هيبقي جاهز انا:ازيك با نور بقيتي كويسة دلوقت؟ نور بكسوف:انا تمام متقلقش دي حاجة بسيطة انا:طب انا هخش اذاكر شوية و عايز كوباية شاي امي:عنيا يا حبيبي و دخلت امي تعملي الشاي و انا دخلت الاوضة جهزت الكتب و سبتهم و فتحت الفون فتحت فيس شوية و امي جابتلي الشاي سبت الفون ذاكرت شوية و خلصت الشاي و بعدين فتحت بابجي لعبتلي جيم و انا ف نص الجيم و اسكواد داخل عليا لقيت عبدو بيرن شخرتتتت ب اعلي صوت و قفلت عليه رجعت لقتني ميت قعدت العن فيه و لقيته بيرن تاني انا:عايز اي يابن الوسخة مش لسا كنت معايا من شوية عبدو:زهقت من المذاكرة و عايز افك شوية يعم تع نخرج انا:مش خااااارج يبضانيي انا هناام شوية عبدو:يخي كسمك عيل بيضاان انا:حبيبي يلا سلام يابن الوسخة و قفلت ف وشه و قومت طلعت م الاوضة ملقتش غير نور قاعدة انا:هما راحو فين كدا؟ نور:لينا نزلت تجيب طلبات و علياء و نهي دخلو ينامو شوية احد ما امك تعمل الاكل انا:اشطاط يا نونو انا كمان هدخل انام شوية و صحوني لما تعملو الاكل نور:روح ياخويا ههههه....سبتها و دخلت فتحت فيس شوية وبعدين قفلت الفون و روحت ف النوم و صحيت علي ايد علياء بتصحيني علياء:اصحي يعم بقي بقالي ساعة بصحي فيك الاكل هيبردد اوووف انا بصوت نايم:الساعة كام؟ علياء:الساعة ٨:٣٨ قوم بقيي انا:قااايم اهوو غوري هي امك عملت اكل اي؟ علياء:مكرونة بشاميل انا قومت مفزوع:ايه عاملة بشاميل مش تقولي كدا من الصبح اوعي و زقتيها و طلعت جري كانو قاعدين علي السفر و امي بتحط الاكل انا:ايوة بقي دلعنااااي علياء من ورايا: اهبل اول ما عرف انك عاملة مكرونة بشاميل قام جري زي الحصان هههههه امي:لول حبيبي بيموت ف البشاميل تعالي يا حبيبي كل بالهنا و الشفا انا:احلي موحاا ف الدنيا دي ولا اي علياء:عيلل طفس همه علي بطنه و الاكل ف بوقي:متفشتبميتسيلن ابويا:ابلع الاول و اتلكم يا جحش انا بعد ما بلعت الاكل:المكرونة البشاميل دي ليها فوايد كتير و هي سخنة مينفعش تتفوت نور:اي هي يا اينشتاين زمانك انا:انها من ايد موحاااا احلي اكل و احلي نفس يخليكي لينا يا موحااا قلبي اموااه امي:بالهنا و الشفا يا حبيبي نهي:اطفح و انت ساكت يلا انا:حد سامع صوت ولا انا بس؟ لينا:اه صوت العربية الي ف الشارع انا:طب كلي ياختي كلي و كلنا و قومنا غسلنا ايدينا و حبسنا بالشاي و دخلت الاوضة اذاكر و فضلت لحد الساعة ١١ اذاكر و لقيت لينا داخلة عليا لينا:علي كنت عيزاك ف موضوع انا:خير يا لولا لينا:انا شوفتك انت و نهي فوق انا:....... لينا:كنت طالعة انضف الشقة و فتحت الباب و دخلت سمعت صوت اهات قربت من الصوت كان ف الاوضة بصيت لقيتك فوق نهي..... الجزء الرابع انا:خير يا لولا لينا:انا شوفتك انت و نهي فوق انا:...... لينا:كنت طالعة انضف الشقة سمعت صوت اهات قربت من الصوت كان ف الاوضة بصيت لقيتك فوق نهي بتنيكها ف اتصدمت لا تكون ضيعتها بس لما ركزت لقيتك مدخله من ورا انا:اااااا اناا قاطعتني لينا:انا عايزة اعرف انتو وصلتو لكدا ازاي و امتي؟ انا:و انا طالع علي السلم في الصبح كانت بتتكلم مع شاب و كلامهم استفزني ولما واجهتها قالتلي ملكش دعوة بيا و خدتها بالعافية فوق ف الشقة اكشف عليها اطمن انها لسا سليمة و لقيتها مفتوحة من ورا فا هيجت و حصل الي حصل لينا مصدومة:نهي اتناكت من صاحبها ف الكلية و كمان عايزة تقابله بكرا هي بقت شرموطة رسمي و انت استغليت الي حصل و نيكتها صح انا:انا عملت كدا عشان احافظ عليها و محدش يستغلها و يحصل مشاكل لينا:تقوم تنيكها؟ انا:خلاص بقي يا لينا انا مش ناقص لينا:و انا كمان عيزاك تنيكني انا اتصدمت من كلامها و برقت:انتي بتقولي اي؟ لينا:ههههه زي ما سمعت يا دكر انا:انتي اتجننتي يا لينا ولا اي؟ لينا:هتعملهم علياا ولا اي اشحال مكنت شيفاك بعيني و انت بتفشخ اختك الي اكبر منك بسنة انا:اتاريها طالعالك شرموطة لينا:هههههه يبني انا ليا انجازات كتيير انا طيزي دي و ضربت نفسها سبانك ياما خدت ازبار انا:انا قولت كدا بردو نهي هتطلع شرموطة لمين و انا الي فاكرك الكبيرة العاقلة لينا:هههههه تعيش و تاخد غيرها يا حبيب ماما هههه انا:و انتي عايزة اي دلوقت ؟ لينا و مسكت زبري من فوق الهدوم:عايزة اجرب الوحش دا انا:اوعي ايدك حد يخش علينا نتفضح لينا:طب امتي يا دكر انا طيزي بتاكلني من ساعة ماشوفتكم انا:اصبري يا لبوة مستعجلة ليه لينا:ماشي يا وحش هسيبك و اطلع اشوف الي ورايا امك دي مغلباني من ساعة ما جيت...طلعت و سابتني و انا قعدت افكر معقولة انا عايش حياتي كلها وحيد و يوم ما يطلعلي اخوات يطلعو شراميط احاا بس برضه الواحد كان مقضيها عشرات اهو في لحمة.....فضلت سهران لحد الساعة ١ و طلعت اطرطر كات الشقة هس هس كلهم نامو بس اوضة نور و نهي منورة نور خفيف مهتمش و دخلت الحمام و خلصت و انا طالع لقيت نهي وقفالي قدام الباب انا:يخربيت امك يشيخة خضتيني نهي:هههه اتخضيتي يبيضة انا:اي الي مصحيكي يا شرموطة نهي:طيزي وكلاني اوي يقلب الشرموطة و عايزة ترتاح انا:و مخفتيش نور تشوفك و انتي طالعة يا لبوة همك علي طيزك نهي:كلهم ف سابع نومة تعالي بقي و شدتني من ايدي علي اوضتي و قفلت الباب انا:هتفضحينا يا لبوة انا عارف نهي:ششش من غير كلام كتير و نزلت عند زبري نزلتلي البنطلون و نزلت مص ف زبري انا:اخخ يا شرمط طلعتي لبوة ف المص و بتمص زبري جامد و بعدين راحت ع السرير نامت علي ضهرها و رفعت رجليها نهي:بتعرف تلحس ولا اجيب غريب يلحس كسي انا:هقطعهولك يا شرمط و نزلت علي كسها الحس شوية و امص فيه شوية و هي تتااووهه بصوت مكتوم عشان محدش يصحي و فضلت انيك كسها بلساني و بوقي لحد ما جبتهم و خدت علي صباعي و اديتهولها تمص و كانت بتشفط صباعي و قومت عادل زبري علي خرم طيزها و مدخله للنص و هي شهقت شهقة تخلي الميت يصحي نهي:ااااه بتاعك حلو اويي كماان اااه ريح طيزي المتناكة دي اححح انا:وطي صوتك ي شرموطة هنتفضح ويموتونا نهي:اححح بتاعك نارر م قادرررةة اوووف كماان يا دكرري كمان اااااااه و دخلت بقية زبري و اشتغلت انيك ف طيزها و اقفش ف بزازها من فوق البيجامة و هي تتاووه و سرعت شوية من خوفي لحد يصحي و نتفضح لحد ما جبتهم جواه طيزها ملحقتش اسالها نهي:اححح لبنكك بيلسعع اوووف انا:ااه يلبوة هدتيني قومي بقي نامي لا نور تقوم و تلاحظ انك مش موجودة نهي:تسلملي انت و بتاعك علي النيكة الجميلة دي و باستني ف خدي و طلعت و انا نمت مكاني من التعب و سبت النور...... صحيت تاني يوم علي الساعة ١٢ونص قومت دخلت الحمام و كانو كلهم قاعدين يفطرو صبحت عليهم و طرطرت و طلعت قعدت افطر معاهم خلصت و قومت دخلت اذاكرر شوية كتاار و فتحت فيس شوية و دخلت العاب بابجي و رجعت اذاكر.....فات يومين ما بين المذاكرة و الدروس و ان لينا عايزة تستفرد بيا عشان تتناك....تالت يوم صحيت الصبح علي ايد لينا بتصحيني لينا:عليي اصحيي يعم بقيي انا:صحيت اهوو لينا:قوم عشان تفطر وبعدين هتطلع معايا فوق انضف و انت هتونسني و غمزت انا:متخدي نور معاكي ولا اي حد تاني اشمعنا انا لينا:علياء ف المدرسة و نهي ف الكلية و نور عندها ظروف مش هتقدر تتحرك اخلص بقي و بعدين انت مش هتعمل حاجة يعني هتونسني بس انا:طيب يست متزفت قايم اهووو....دخلت الحمام و فطرت و طلعت مع لينا ف الشقة الي فوق و اول ما دخلنا و قفلنا الباب هجمت عليا ومسكت زبري من فوق الهدوم لينا:اي يا عم بقالي ٣ ايام مش عارفة استفرد بيك و ب الوحش دا انا:يعني انتي مش طالعة تنضفي بقي طالعة عشان حاجة تاني يا لبووةة لينا:وياريت الحاجة التانية بسرعة عشان مش قادرة استحمل انا:طب تعالي يكسمك جوة عشان منتفضحش و خدتها و دخلنا جوة الاوضة و خدتها ف وصلة مص و تقفيش و احنا وقفين و تأن بصوت مكتوم و انا شغال تقفيش ف بزازها و طيزها و بعدين رميتها ع السرير و قلعت البنطلون و البوكسر و رفعتلها الجلابية البيتي و كانت لابسة اندر اسود نزلتهولها و لقيت كس مبطرخ نزلت الحس فيه و هي تتاوه وبعدين رفعت رجليها و نزلت بعبصة ف طيزها ااهه بقالي كتير متنكتش براحة ف الاول عشان اتعود عليه و دخلت اول صباع تمام و تاني صباع تمام و التالت كان بيوجعها لحد ما اتعودت ع التلاتة و بعدين قومتها و خليتها تمص زبري و كانت محترفة مص ولا اجدعها بورنو و كانت تلحس عمود زبري طالع نازل و البيض تلحسهم و بعدين نايمتها علي ضهرها و نزلت امشي زبري علي كسها و نزلت علي خرمها بدعك زبري في الخرم و هي تتلوة ااااه دخل يابن الوسخة بتاكلني اووف انا:انا هوريكي يابت المتناكةة و رزعت زبري مرة واحدة جامد و هي صوتت خلت العمارة كلها سمعت و خدت شفايفها ف بوسة طويلة عشان متفضحناش و تأن بصوت مكتوم و انا مكمل ادخل زبري في طيزها و اطلعه جامد و طلعت زبري ادعك ف كسها شوية و هي تتلووة و تتاوة ااااه طلعته ليه دخله بسرعة احح دخلللله ابوسك ايدك اوووف و دخلته تاني في طيزها و بقيت انيكها اسرع و هي شغالةة ااااهه اخخخ كمان يا دكر كمان اوووف بقالي كتير متفشختش احححححح و بعدين خليتها تنام وضع الدوجي و حطيت مخدة تحت بطنها طيزها الكبيرة بقت مرفوعة قدامي و نزلت عليها سبانكات لحد ما بقت حمرراا و بتترج و دخلت زبري تاني ف طيزها و اشتغلت ادخله و اطلعه سريع و هي شغالة اهاات اوووف كمان كمان ارزعع كمانن اوووف مكنتش اعرف ان اخويا دكررر اوي كداا احح نيك اختكك كمان يا دكرر اختك اااااه كمااان افشخني ااااه طولت في النيكة دي لحد ما هي تعبت و مبقتش قادرةة اوووف كفايةة تعبتت انت مش هتجيب ولا اي ااااااه هااات بقي عشان نقوم نخلص و لحد يطلع و نتفضح ااااهه اححح امممم و سرعت من دخول زبري و خروجه و لحمنا كان بيطرقعع بصوت عالي فشخ لحد ما حسيت اني هجيب خلااص انا:عيزاااهم فيين يا لبووة لينا:هاتهم في طيزي يا قلب اللبوة ااااوووف اححح سخنين اوي بيلسعوو اححح اوووف انا اتفشخت لسنةة قداام احح و جبتهم ف طيزها و اترميت جمبها ع السرير و كنت بنهجج فشخ و تعبت لينا:منحرمش منك يا دكرريي نيكة بالف نيكة انا:اي خدمةة يا لبوةة قومي شوفي هتعملي اي و انا هنام مكاني شوية لينا:حاضر يدكرري و قامت دخلت الحمام و انا نمت مكاني شوية وقومت علي ايدها بتصحيني لينا:علي قوم يلا انا خلصت ترويق يلا ننزل انا بصوت نايم:طيب طيب سبيني شوية بس لينا:يبني قووم و اخلص عشان ننزل انا:قومت يلا انزلي و انا هخش الحمام و انزل وراكي و نزلت هي و انا دخلت الحمام و قفلت الشقة و نزلت كانت الساعة ٢:٣٥ علياء كانت جد و قاعدة تتفرج ع التلفزيون و نور بتساعد امي ف المطبخ انا:علوة حبيبة قلبي عاملة اي يا مزة و قعدت جمبها و حطيت ايدي علي فخدها علياء:انا تمام يا قلب علوة انت كنت فين ؟ انا:كنت فوق مع لينا بونسها و هي بتروق الشقة علياء:امممم طب اي مفيش خروجة كدا ولا كدا قريب انا:طب متسيبك من الخروجات و نطلع نتونس فوق مع بعض و غمزتلها علياء:هو انت شاقط واحدة من الشارع ولا اي انت بتتكلم مع اختك يا جلنف انا:يست متفرقش كلها لحمة هههههه علياء:غورر مش عايزة منكك حاجة و ضربتني ب المخدة انا:ماشي يا روحمك ابقي اطلبي مني حاجة بعد كدا و سبتها و دخلت المطبخ كانت امي و نور مديني ضهرهم و طيازهم بتلعب و هما رايحين جاين انا:موحاااا عملالنا اي النهاردة؟ امي:رز و بامية انا:يعني امبارح مكرونة و فراخ و النهاردة رز و بامية امي:مالهم الرز و البامية يا لول انا:تسلم ايدك يست الكلل هو انا قلت حاجة اي يا نونو عاملة اي دلوقت نور:تمام يا قلب نونو انا:لما تخلصو ابقي نادوني بقي و سبتهم و دخلت الاوضة لسا هذاكر رن عليا عبدو انا:اي يا قلبوظة عامل اي عبدو:قلبوظة دي تبقي امك يلا وبعدين انت مبتعبرش حد خالص اشحال ما كنت صحبك الوحيد انا:وحيد ولا فتحي هاهاها اي دا قفل ف وشي رنيت عليه انا:اي يعم بتقفل ف وشي عبدو:م انت عيل بضاان انا:طب انجزز عايز اي عبدو:زهقاان يعم تعالي ننزل البلاي ستيشن ناخدلنا ٢ شاي و ماتشين انا:طيب يعم و قفلت معاه و لبست ونزلت القهوة استنيته لحد مجهه انا:اهلا ب قلابيظ القلبوظات كلهم هههه عبدو:كسم بضانك بيضة بيضة عمم سعددد عم سعد:اهلا يا عوباد ازيك يا لول انا:حبيبي يعم سعد روق علينا بقي عم سعد:مفيش مرة تاخدو حاجة غير الشاي و تفرحوني انا:مش مزعلك يعم سعدد هات صاروخ عبدو:و انا واحد كدا كدا هيشيل الحساب هو انا:هههههااااي يابا المرة الي فاتت كنت مبضون و انت استغليت بضاني عم سعد:استغلها ازاي يعني؟ انا:استغل اني مخنوق يا عمم سعد يرضيك؟ عبدو:اشهد يعم سعدد اهو نازل مبسوط ع الاخر عشان ميعيطش ف الاخر و يقولك الدراع بايظ و مخنوق و الكلام الحمضان دا انا: يابا خلصانة يلا و دخلنا لعبنا و اول ماتش كان تعادا ١/١ و لعبنا التاني كسبته ١/٠ انا:هههاايي اي يا قلبوظة الكلام علي اي عبدو:عيل بضااان و مستفز انا:عمم سعدد الحساب علي قلابيظوو هنا عم سعد:لا واضح يبني ان الحال بيفرق ف البني ادم عبدو:انا معيش فلوس ادفع انت انا:خخخخخخ عطلاق تلاتة م انا دافع انا شيلت المرة الي فات و دفعت هتدفع و بضانك فوق رقبتك عبدو:كام الحساب يعمم سعد عم سعد:٢٠جنيه يا عوباد عبدو:خخ ليي يعم يعد عم سعد:٢ صاروخ و ماتشين عبدو:متفقين عليا ولا اي انا:ششش ادفعع عبدو:امسك يعم سعدد حار و نار ف جتت الواد دا الصاروخ الي طفحه انا:حبيبي منحرمش منك هنسيبك بقي يعم سعد و نخلع احنا عم سعد:مع السلامة يبني....طلعنا ع الكورنيش قعدنا عبدو:مفيش حتة كدا ولا كدا انا بضاني نشفت من قلة النيك يعم انا:النملة الي استلفت زبري قالتلي عايزة زب صغير هبقي اكلمهالك من عيني عبدو:بطل بضان بقاا انا:يعني اعملك اي شايفني كل يوم نايك واحدة شكل عبدو:يعني مش مخنصر واحدة كدا ولا كدا عارفك عيل خنزير انا:لا شوفلك حد ينيكك عبدو:طب متيجي انا:اجي فين يا بز العجل انت عبدو:تنيكني انا:خخخخخ انت بتقول اي؟....... وبكدة تكون النهاية .... [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
علاقات أسرية ساخنة سرية... أربعة أجزاء
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل