ا
ابيقور
عنتيل زائر
الجزء الأول
الانسان عبارة عن شوية قرارات في حياته وهو بيختارها وحسب كل اختيار بقي انت بتحدد شكل الخطوات الجاية وكمان شكل حياتك هتبقي حلوة ولا وحشة، اصل خلى بالك انت من حقك تختار انهي طريق هتمشي فيه وانا قررت في يوم من الايام همشي في انهي طريق وعلشان كده هحكيلك نتيجة اختياراتي دي ودتني لفين ووصلت لايه
انا يونس العربي طالب في كلية حاسبات ومعلومات لسه يدوب في سنة ثانية كلية حاسبات ومعلومات
ودول بقي عيلتي والمهم تعرفوهم دلوقتي وبعدين هنتعرف على باقي الشخصيات
ابويا الحج احمد العربي موظف في مصلحة حكومية وعنده 53 سنة زيه زي باقي الآباء عادي يعني مش محتاج ارغي كتير عنه
امي دلال ربة منزل عندها 46 سنة، زيها زي اي جسم ام مصرية بس الفرق ان امي جسمها ولا هو رفيع ولا تخين هي حاجة وسط وعندها بطن بارزة شوية وبزازها كمان وسط بحلمات بُنية وبارزة وبشرتها برونزية (ابيض غامق بسيط)
اختي مريم توأمي ومعايا في الكلية برضو وهي بصراحة شاطرة وذكية
جسمها فاير من صغرها وشعرها ناعم وبشرتها برونزية وبزازها اكبر من الصغيرة بفرق حلو ومدلدلة بس مش مترهلة وطيزها حلوة وطرية وصغيرة وعندها بطن خفيفة بتخلى شكلها سكسي اوي
في الجامعة قبل المحاضرة بشوية
حسام (صاحبي من واحنا في اعدادي):يابني انت دكتور ابراهيم حالف ان اللي هيغيب عن السكشن النهاردة هينقص في درجات الحضور
انا:ياعم فكك بلا دكتور ابراهيم بلا بطيخ، انا اصلا مش محتاجه وانت عارف انت ناسي ولا ايه ياعم
حسام:مش ناسي يا يونس وعارف انك مش محتاجه بس لازم تحضر السكشن
يونس:هشوف بطل دوشة بقي واسكت لان البت هايدي جاية
هايدي داخلة علينا ودي بقي نقدر نقول عليها برنسيسة الدفعة وهتموت عليا مش غرور ياعم دي ثقة بس اه صحيح نسيت اوصفلكم نفسي
انا يا سيدي انت وهو وهي، طولي 185 سم وبشيل حديد وجسمي عضلات وعريض شوية بشرتي برونزية وشعري ناعم وبحب اطوله بس مش لدرجة الأوفر وعندي دقن واخدة استايل الموضة المحترمة بتاعت اليومين دول
أما هايدي بقي حاجة كده ملبن من بنات ايجيبت وعايشة في مستوي حلو وكجسم جامدة اوي هنوصفها بعدين علشان البت واقفة
هايدي:عاملين ايه، وانت اخبارك ايه يا يونس
انا:بخير يا هايدي
حسام:كويسين يا هايدي احضريني يا ستي مش راضي يدخل السكشن وقارفني
هايدي:متهزرش يا يونس ده دكتور ابراهيم وانت عارف انه رخم ولو نزلك في درجات حضور مادته يبقي هتعدي بالعافية في الامتحان
يونس:اوووف بقي ما قولت مش داخل انا حر يا جماعة خنقتوني انا قايم
هايدي:استني بس بطل رخامة خلاص اقعد ومسكتني من ايدي هي مريم فين صحيح مجتش
يونس:حاضر اديني قعدت ممكن نسكت بقي واه مريم في البيت تعبانة اليومين دول واللي عايز يحضر الزفتة يقوم
حسام:انا مش حريف وذكي زيك انا هحضرها واجيلك بعدها ولا هتمشي
انا:معرفش حسب الدماغ لما تخلص كلمني
حسام:جاية يا هايدي ولا هتخلعي انت كمان
هايدي:لا هقعد مع يونس روح انت
بعد ما حسام مشي ودخل المحاضرة هايدي عايزة تعرف مالي
هايدي:في ايه بقي انت ليه قافش اوي كده
انا:مفيش حوار شاغل دماغي ومش عارف القي حل
هايدي:طب قول يمكن اساعدك
انا:بصراحة كده بقالي فترة كبيرة بتعلم الهكر
هايدي:يخربيتك وطي صوتك لحد يسمعنا، بس ليه بتتعلم الهاكينج ما تخلينا في البرمجة وشكراً على كده
انا:يابت انا دماغي مش في البرمجة وبس وبعدين مانت عارفة من وانا في اعدادي كنت بتعلم البرمجة اونلاين ومفيش حاجة بتقف قصادي انا عايز اطور نفسي لمستوي محدش وصله في سني الا بتوع برة مصر
هايدي:بس خطر يا يونس وبعدين انت عايز يعني تهكر فيسبوك والحاجات دي ولا ناوي على ايه
انا:احا يعني بعد كل ده واهكر حسابات فيسبوك
هايدي:لم لسانك شوية ههههه، امال عايز ايه فهمني طيب
انا:انا اتعلمت حاجات كتير اوي وفي ناس هي اللي علمتني واتعرفت عليهم على الديب ويب بس المفروض هيحطوني في اختبار لو نجحت فيه هبقي معاهم ولو منجحتش يبقي ولا اكنهم يعرفوني
هايدي:انت بتستهبل صح، الديب ويب انت متعرفش الناس دي ممكن تعمل فيك ايه لو اكلمت عنهم او حتى سيبتهم
انا:عارف وده اللي مقلقني ومخوفني الناس دي بسهولة تعرف بيتي وحياتي كلها حتى لو انا هكر وعامل حمايتي كويس برضو سهلة يعرفوا
هايدي:احيه عليك وعلينا، طب والحل ايه دلوقتي
انا:معرفش يا هايدي ما انا بحكي لامك ليه يعني ما علشان تقوليلي فكرة
هايدي:يابني الفاظك همد ايدي عليك
انا:تايه ياختي سمعيني تاني كده
هايدي:احمم مقولتش حاجة يا باشا سيبني افكر
بعد سكوت 10 دقائق مني انا وهايدي وكل واحد بيفكر اخيرا نطقت
هايدي:بص انت حاول تخلع منهم ومتردش عليهم لحد ما نشوف هنعمل ايه
انا:بقالك ربع ساعة ولا اكتر بتفكري علشان تقولي كده انا قايم اروح يا هايدي يلا سلام
هايدي:يابني استني يابني
سيبت هايدي ومشيت وانا عمال افكر كان مالي ومالي القرف ده
فلاش بااااااااااك
دلال امي:اصحي يا يونس يلا علشان الفطار جاهز
انا:هيح صباح الفل يا دودو عاملة ايه
ماما:بخير يا حبيبي علشان انت في حياتي انت واختك قوم يلا
قمت وشيلت الغطاء من عليا وماما لسه واقفة، وزبري واقف بسبب انتصاب الصبح
ماما:بصت على زبري وشافت المنظر، يلا هخرج وانجز يا يونس
مسكت تليفوني اشوف مين بعتلي رسائل وانا نايم ملقتش حاجة مهمة واستنيت زبري ينام وخرجت علشان افطر النهاردة السبت اجازة ابويا
ابويا:صحي النوم يا باشمهندس اي كل ده نوم
انا:معلش يا حج كنت بذاكر بليل
خلصت فطار معاهم وامي قالتلي انهم رايحين زيارة لجدي وجدتي
ماما:مش هتيجي معانا برضو
انا:عندي مذاكرة يا دودو معلش روحوا انتوا ولو خلصت بدري هجيلكم
اختي:مذاكرة برضو ههههههه
انا:اه يا خفة مذاكرة يلا من هنا بقي
خرجوا من البيت بعد شوية وانا قمت فتحت الكمبيوتر بتاعي وشغلت برنامج الڤي بي ان، اللي بيغير دولتك اللي انت فاتح منها وعملت كذا برنامج حماية من تصميمي وفعتلهم علشان بجهز نفسي لدخول الديب ويب
وفتحت فعلا الموقع علشان أكمل الدرس بتاعي في الكورس
وكان الفريق عامل نظام الهاكينج في كورس مكون من 150 درس كل درس بيقعد من نصف ساعة لساعة وكان بفلوس وانا اشتريته وكان مبلغ وقدره كانت اخر التحويشة اللى معايا
وبدأت اسمع الدرس الجديد وكل حاجة تمام زي كل يوم لحد ما لقيت رسالة جيالي في الديب ويب
الشخص:منور الكورس معانا يا كيرا (اسمي في الديب ويب)
انا:شكرا مين انت
الشخص:انا شخص من ضمن الفريق اللي عاملين الكورس ده ولما شوفنا النتائج بتاعتك في كل اسيمنت انبهرنا بالدرجات والذكاء بتاعك وحبينا نتعرف عليك
انا:طيب مش هعرف اسمك الأول او حتى اسم الفريق ومين انتم بظبط
الشخص:كل حاجة هتعرفها في الوقت المناسب بس المهم تركز في باقي فيديوهات الكورس علشان هتكون من ضمن مجموعة هيتم اختيارها لاختبار نهائي ووقتها لو نجحت هتكون معنا في الفريق
انا:تمام (محبتش ابين اني فرحان او مبسوط)
الشخص:ماشي ياعم التقيل وعلشان تطمن أكتر انا اسمي حارث
انا:وده طبعا اسمك في الموقع مش الحقيقي
حارث:اكيد يا كيرا، كل واحد فينا عنده الاسم الشخصي بتاعه واسم الشهرة هنا
انا:تمام اسيبك بقي واروح اكمل الفيديو بتاعي
سيبته وقتها وكملت الفيديو فعلا وطبعا كنت فرحان بدخول حارث ليا وانه بيشجعني اركز واخلص الكورس بشكل كوبس علشان انجح ويختاروني مع باقي المجموعة فرحة شخص تعب علشان يوصل للنقطة دي وخلصت الكلام معاه وفتحت الفيديو الجديد وكان الفيديو بيعلمني ازاي اكسر حماية اي سيستم مبني على نظام معين، وفهمت الدرس كويس اوي وطبقته كمان على برامج حماية على الكمبيوتر عندي ونجحت في كسرها
رجوع من الفلاش بااااااااك
في الجامعة عند هايدي وحسام
حسام:هو يونس فين
هايدي:مشي قالي مش عايز يقعد ومشي
حسام:اسكتي لان دكتور ابراهيم ناويلكم على نية وحشة
هايدي:ولا يعرف يعمل معايا حاجة انت ناسي ان بابي صاحب العميد ولا ايه
حسام:مانت بتاعت بابي لكن الغلبان يونس هيعمل ايه
هايدي:مانت عارف اني بحبه بس هو اللي بارد ومش عايز يبقي بينا حاجة وبيستهبل
حسام:هو يونس كده من وهو صغير مبيحبش يتعلق بحد ومبيخافش من حد
هايدي:طب والحل انا تعبت من اول يوم جامعة وهو تقيل معايا
حسام:لو بتحبيه فعلا استحملي لحد ما يطمن ليكي
هايدي:طيب بقولك ايه هو دماغه مشغولة ليه اليومين دول
حسام:معرفش وحاولت اعرف مرضيش يقولي حاجة
هايدي فكرت مع نفسها ولقيت اني قولتلها الحوار وحسام ميعرفش عنه حاجة يبقي كده انا اطمنت ليها
حسام:يلا نمشي بقي ولا ايه
هايدي:يلا انا معايا العربية تيجي اوصلك في طريقي
حسام:لا يا ستي انا هروح لوحدي ههههههه اخاف ارقب معاكي تعملي حادثة
هايدي:حادثة هههههه، ماشي ياعم مانت مشوفتش سواقتي
حسام:مش عايز اشوف ياختي وبعدين عيب مينفعش يونس يقول عليكي ايه.
هايدي:تصدق صح واخاف منك تعملي حاجة ههههههه يلا سلام.
في بيت يونس في ضواحي القاهرة
يونس:انا جيت يا خلق عاملين ايه
ماما:متبقاش يونس لو دخلت زي باقي الناس الهادية نورت يا حبيبي
اختي:اهلا يا هندسة هههههه
يونس:ما تسبيني ياولية انت اعمل دوشة براحتي بدلع عليكي وقمت مزغزها
ماما:خلاص سيبني هههههههه
يونس:الحج لسه برة
اختي:اه ياخويا لسه بس الأكل خلص ما البيه بتاعنا وصل
ماما:اه طبعا لازم يرجع حبيبي يلاقي الأكل جاهز علشان يأكل
يونس:حبيبتي يا دودو وروحت بوستها من خدها هغير واجي
دخلت الاوضة قلعت هدومي وخرجت خدت دش سريع ولبست وانا جوا وخرجت لقيت ابويا جيه وقعدنا عيلة هادية وجميلة نأكل مع بعض
انا:هقوم انا بقي عندي شغل على الكمبيوتر لازم يخلص بدري
ابويا:قوم يا لمض وركز شوية هااا عايزك ترفع رأسي انت واختك
انا:حاضر يا حج (لو عرفت انا بعمل ايه هتمسكني تحبسني) اوامرك
قمت دخلت الاوضة بتاعتي وبالمناسبة هي فيها سرير واحد واختي ليها اوضة لوحدها
وقعدت على الكمبيوتر كالعادة وعملت كل الخطوات والاحتياطات قبل ما فتح الديب ويب
ودخلت لقيت رسالة من حارث
حارث:هلا يا كيرا اخبارك ايه مختفي فين
انا (بكتبله):بخير يا حارث كنت مشغول في امتحانات الكلية
حارث بقي اونلاين اكنه قاعد مستني رسالتي:يا هلا بيك نورت يا صديقي
انا:تسلم يا حارث اخبارك انت ايه
حارث:بخير يا صديقي مش ناوي تكمل الكورس ولا ايه فاضلك خلاص 5 دروس وتمتحن الاختبار النهائي
انا بقلق مخبيه:ناوي طبعا، بس اخلص امتحانات الكلية وهشوف
وقتها حارث كتبلي حاجة صدمتني فعلا
حارث:ماشي اخلص بسرعة، كده كده انت قربت تخلص امتحانات الكلية علشان في مفاجأة مستنياك سلام
قفل حارث معايا وسابني لافكاري وقلقي احا ازاي عرف اني قربت اخلص امتحانات.....احيه عليا انا متراقب ولا ايه، انا خوفت من الحوار ومبقتش عارف افكر هل اكمل الكورس وامتحن واكون هكر ولا اطنش واتحجج بأي حجة ومكملش الكورس بس انا خايف برضو ليكون حارث ناويلي على نية سوداء
وانا في عز تفكيري اتصلت بيا هايدي
انا:يا فصيلة انت عايزة ايه
هايدي:في ايه ياعم براحة عليا انا غلطانة يعني اني بطمن عليك
انا:مفيش حاجة بس متعصب شوية
هايدي:خير في ايه تاني بعتلك حاجة تانية
انا:اه بعتلي بس مش هينفع اكلم هنا تحبي نتقابل؟
هايدي (بفرحة):احب طبعا يلا بينا اقابلك فين.
انا:ساعة ونتقابل في الكافية ...... اللي في المهندسين عرفاه؟
هايدي:اه عارفة المكان باي
بعد ساعة وصلت الكافية وكانت هايدي وصلت هي كمان ودخلنا سوا
انت:هتشربي ايه.
هايدي:لاتية وانت.
انا:قهوة مظبوط.
وطلبنا الحاجة وجت بعد شوية.
هايدي:خير قلقتني
انا:افصلي النت من تليفونك وانا هعمل زيك الأول.
هايدي فعلا فصلت النت من فونها وانا كمان عملت كده.
هايدي:هاوفي ايه قلقتني يابني
انا:شكله بيراقبني ويعرف انا مين.
هايدي بقلق:انت بتكلم جد طب عرفت ازاي.
انا:النهاردة لما بعتلي رسالة قالي مختفي ليه وكده كده امتحاناتك قربت تخلص وخلص الكورس في مفاجأة مستنياك.
هايدي:احيه يا يونس، معني كلامه انه بيراقبك فعلا وعارف انت مين.
انا:شكله كده يا هايدي انا مش خايف منه ولا على نفسي انا خايف على اهلي.
هايدي:وانت قررت تعمل ايه
انا:بصراحة بفكر اتحجج وانسحب من الكورس ومكملهوش
هايدي:بص هو قرار سليم وكويس جدا بس لازم قبلها تتاكد هو يعرف عن هويتك الحقيقية ايه بظبط.
انا:مش عارف يا هايدي بجد بس انا كنت عامل كل احتياطاتي فمفيش حاجة اخاف منها متقلقيش يمكن بيقولها بداعي الداعبة.
هايدي:طيب متقلقش والدنيا هتتحل وبعدين انت عارف اني اقدر اساعدك بسبب اني متعلمة Security system
انا:هشوف يا هايدي يلا نمشي بقي.
هايدي:انا رايحة للشلة تحب تيجي تغيير جو.
انا:لا انا هروح البيت.
وفعلا روحت ودخلت اوضتي وقعدت افكر مع نفسي بتاع ساعة ولا اكتر وكل ده وانا قافل اي حاجة متوصلة بالنت تخصني.
الباب خبط وكانت اختي مريم
اختي:ممكن ادخل يا باشا
انا:تعالى يا حبيبتي محتاجة حاجة
اختي:كنت محتاجة تفهمني حاجة في محاضرة النهاردة
انا:حاضر يا قمر
قعدت مع مريم وبدأنا نذاكر ونشوف الدنيا سواء وفهمتها كمان
انا:ها يا ستي فهمتي كل حاجة وحفظتيهم خلاص
اختي:اه يا حبيبي تسلملي بجد وراحت باستني من خدي بوسة حينينة
انا:يا سلام يا ناس على البوسة الحلوة دي
اختي:احمم اتلم بقي كسفتني المهم مش ناوي تحكيلي مالك بقي ومتغير الفترة دي ليه
انا:انت ملاحظة بقي ومراقبة كل تصرفاتي
اختي:الصراحة اه قولي بقي في ايه
انا:مفيش يا مزة
اختي مريم راحت حطت ايديها على رجلي ومشيتها بنية صافية بس انا هجت اوي و زبري وقف
انا:كفاية يا مريم نكلم بعدين خلاص
اختي لاحظت انتصاب زبري وفهمت وقامت خرجت بعد ما بصتله شوية
نمت وصحيت تاني يوم على ايد حد بيصحيني
دودو امي:اصحي بقي كل ده نوم يا يونس
انا:صباح الفل يا دودو
ماما:صباح العسل يا قلب دودو قوم بقي
انا:قمت اهو وشيلت الغطاء من عليا ونسيت اني نايم بالبوكسر بس وطبعا المعلم زبري صاحي وقايم
ماما:احممم عيب كده غطي نفسك افرض اختك اللي دخلت قوم يلا
انا:اسف نسيت بتكسفي يا دودو مني هههههه
ماما:قوم يا حبيبي قوم انا برة وبحضر الفطار
قمت من مكاني وخدت غيار جديد ولبس ودخلت على الحمام على طول وخدت دش محترم وفوقت الصراحة وخرجت وانا لابس ودخلت رخمت على امي شوية في المطبخ
جيت من وراها ومسكتها من وسطها
انا:الحلوة بتاعتي بتعمل ايه
ماما:خضتني يا يونس بعملكم الفطار
انا:والايد الحلوة دي بتعمل الفطار لمين بقي كلنا ولا لشخص معين
ماما:طب فك ايدك وسيبني من حضنك عايزة اركز بدل ما نتحرق
انا:جاوبيني الأول بتعملي الفطار لمين
ماما:بعمله ليونس قلبي اللي مبسوطة اوي اني خلفته وهو في حياتي انت عوض سنين كتير
انا بوستها من رقبتها وقولتلها:وانت حبيبتي يا ماما وانا جمبك وفي ضهرك
ماما:يخليك ليا يا ضهري انت يلا روح استني الفطار
انا:مفيش الكلام ده هساعدك قوليلي اعملك ايه يلا
ماما:لا انت قاعد باشا وانا اللي هعمل كل حاجة
انا:دودو مش عايز نقاش قولتلك هساعدك يلا هقطع الطماطم انا
وقفت ساعدت امي وحسيت انها اتبسط اوي بالحركة دي وخرجنا الاكل كله على السفرة كانت مريم صحيت هي كمان وابويا صحي من بدري وراح الشغل
اختي:صباح الخير ايه الفطار الحلو ده
ماما:صحي النوم ياختي، مش صحيتك يابت تقومي تساعديني
اختي:مقدرتش اقوم يا ماما كنت بذاكر طول الليل
ماما:واخوكي الراجل اللي يساعدني وانت نايمة
انا:خلاص يا ماما انا حبيت اساعدك وهي سبيها لانها تعبانة
اختي:اخويا وتوأمي القمر بحبك اووووي تسلملي
ماما:خلاص يلا كلوا، يخليكوا ليا يا سندي انتوا
اختي:مالك يا ماما انت خايفة من حاجة
ماما:لا يا حبيبتي مش خايفة بس بحبكم اوي
اختي:واحنا كمان بنحبك اوي
انا قاعد وساكت وشكيت بيني وبين نفسي مالها امي النهاردة كل شوية تقول كلام حلو بزيادة عن اي يوم تاني لتكون تعبانة او حاجة هحاول اعرف بنفسي
ماما:انت رايح الجامعة ولا قاعد
انا:قاعد يا ماما معنديش محاضرات النهاردة بس هذاكر شوية على الكمبيوتر
ماما:تمام اعملوا حسابكم خالتكم جاية على العصر كده يعني خلصوا اللي وراكوا بقي وانا هقوم ارتاح شوية
اختي:بقولك يا يونس عايزة منك مساعدة في كورس لغة JavaScript ممكن
انا:حاضر يا مريم هاتي اللاب توب وتعالى اوضتي
قمت استنيت مريم في الاوضة بتاعتي لحد ما شالت الأكل وجابت اللاب توب بتاعها وجت
اختي:معلش اتاخرت عليك كنت بشيل الاكل
انا:اتأخري براحتك طول العمر استناكي يا مزة انت
اختي:يالهوي على مزاجك الرايق وانت حلو كده
انا:الصراحة مزاجي مش رايق خالص بس انت اللي جميلة وانا بعاكس بقي هههههه
اختي:طيب كفاية بكسف ياخويا ولو اخويا شافك بتعاكسني هيفشخك هههههه
انا:خلاص ياعم جيبت وراء اهو
اختي:بص بقي انا وصلت لفيديو معين بس مش عارف اطبق خالص عليه
انا مسكت اللاب توب وشوفت الفيديو والنقطة اللي بتكلم عنها ولقيتها سهلة خالص وعلمتها تكتب الكود ازاي على البرنامج وجربت بنفسها فعلا
اختي:يخربيت جمدانك يابني انت مكملتش 5 دقائق انا عايزة ابقي زيك كده
انا:من عيوني حاضر.
اختي:حبيبي يا يونس وقربت مني باستني من خدي
كانت بوستها ناعمة اوي وزبري وقف من البوسة لكن مش عليها لاني مبفكرش فيهم بالشكل ده خالص.
انا:احم روحي ذاكري باقي الكورس يلا ولو احتجتي قوليلي.
اختي:حاضر يا حبيبي اوامرك.
خرجت مريم من اوضتي وانا كنت نار بسبب البوسة بتاعتها لاني مبحبش اعمل العادة السرية ولا اضرب عشرة والكلام ده الا قليل اوي اوي علشان عايز دائما جسمي ومخي في حالة نشاط وتركيز
تليفوني رن وكان حسام صاحبي
حسام:انت فين ياعم
انا:في البيت ياض في ايه
حسام:عمر بيسال عليك ياعم وبيقولك وحشتنا القاعدة الحلوة ما تيجي نلعب ماتشين بلاستيشن ونقعد
انا:ياعم خالتي جاية بعد شوية اتقل طيب تيجي اسلم عليها واجيلكم علشان عايزكم اصلا وخلى الواد بدر يجي هو كمان
حسام:خلاص هقفل معاك واتصل عليه..في حاجة ولا ايه؟
انا:اه في لما اجي هتعرفوا يلا سلام.
عد الوقت ومكنتش بعمل اي حاجة وكده كده زي ما فهمتوا انا مش محتاج اذاكر علشان اعدي من امتحانات الكلية بالعكس العملي كنت بجيب فيه دائما 100% والنظري كنت بلعب في 70 او 80% لانه بيبقي كذا مادة رغي وكلام وقليل اوي لما يكون فيها حاجة تخص البرمجة.
عدت ساعة ولقيت الباب بيخبط قمت افتح وكانت خالتي وبنتها سمر
انا:نورتي يا خالتو عاملة ايه
عبير خالتي:ياواد قولتلك ميه مرة اسمي عبير على طول مبحبش خالتي دي تعالي في حضني وحشتني
حضنت خالتي وقولتلها وانت كمان يا عبير وحشتيني وخرجت من حضنها سلمت على سمر بنتها اللي في ثانوية عامة.
سمر:عامل ايه يا يونس.
انا:بخير يا حلوة وانت عاملة ايه في المذاكرة.
سمر:اهي ماشية ادعيلي اعدي منها على خير.
ماما خرجت:عاملين ايه نورتوا مصحتنيش ليه يا يونس.
انا:قولت خالتي مش غريبة وتقومي براحتك انت تعبانة معنا.
ماما:يخليك ليا وانت حاسس بيا كده.
سمر:هدخل لمريم انا
انا:وانا هقوم البس ونازل لصحابي متمشيش يا خالتي الا لما اجي
عبير خالتي:ياواد قولتلك عبير يخربيتك، متخافش بايتة معاكم كام يوم لان الواد احمد وابوه سافروا لشغل في اسكندرية.
ماما:تنوري يا حبيبتي كده كده البيت واسع وشقة يونس فوق مفروشة.
سيبتهم ودخلت غيرت هدومي و روحت نازل رايح عند عمر في البيت عنده.
في بيت عمر صاحبي
حسام:اهو يونس جيه اهو ياعم علشان واجعين دماغي.
انا:في ايه يا جماعة مالكم.
عمر:ياعم مش راضي يقولنا انت عايزنا ليه.
حسام:ياخي احا ما قولتلك مقاليش حاجة.
انا:ما تحترم نفسك يا غبي ام الواد واخواته هنا.
عمر:متقلقش امي واخواتي راحوا عند جدتي اكلموا براحتكم.
بدر:في ايه قلقتنا يا صاحبي.
انا:الكل يقفل تليفونه وانت يا عمر افصل الواي فاي من الشقة واقفل اي جهاز متصل بالواي فاي.
عمر:في ايه يسطا احنا متراقبين ولا ايه.
انا:اخلص يا عمر وبعدين هفهمك.
كل واحد من الشباب مسك التليفون بتاعه وقفل الواي فاي وقفله خالص وعمر فعلا خرج فصل الجهاز وفصل كل حاجة متصلة بالنت.
عمر:ها يسطا اديني سمعت كلامك في ايه بقي.
بصوا يا شباب انا اشتغلت من وراكم على حاجة ومكنتش حابب ادخلكم فيها من بدري علشان الامان ليكم مش اكتر
حسام:انت عملت ايه ما تقول يا يونس.
انا:هكلم ياض ومتنساش نفسك.
المهم انا دخلت الديب ويب واتعلمت الهاكينج واتواصل معايا واحد من فريق الكورس وحصل ..... وحكيت ليهم كل حاجة واني شاكك اني متراقب.
بدر:في الغالب انت متراقب يا يونس فعلا خصوصا انه رمالك كلمة الامتحانات قربت تخلص.
انا:ما ده اللي هيجنني هو عارف شخصيتي الحقيقية ولا مجرد رمة الكلام هزار وخلاص.
عمر:طب بص يا صاحبي في حل بس هو خطر شوية.
انا:قول
عمر:انت هتدخل تكلمه او تستني لما يبعتلك وتقوله انك مش هتكمل الكورس وكده وانك خلاص مش محتاجه وشوف ردة فعله ايه.
انا:على اساس اني مفكرتش في الحل ده مثلا بس كلامك صح.
المهم اسمعوني كويس اوي بقي انا عايزكم تعملوا الآتي............ (هتعرفوا بعدين)
خلصت القاعدة مع الشباب ونزلت روحت وكانت الساعة 8 بليل ودخلت الشقة والدنيا كانت هادية خالص ومحدش صاحي شكلهم ناموا فتحت باب الاوضة عندي وشوفت اللي عمري ما شوفته في حياتي ....!!
يتبع
صور الابطال والناس اللي ظهرت هتكون في الكومنتات او الجزء الثاني
الجزء الثاني
لما فتحت باب الاوضة لقيت خالتي نايمة على سريري وانا عندي أباجورة في الاوضة بتكون منورة ولقيت اللي أول مرة اشوفه في حياتي حقيقي ولايف، خالتي نايمة بقميص نوم بيتي بس خارج بزها الكبير منها ومدلدل على السرير وحلمتها البني الكبيرة واقفة اوي وفاشخة رجليها والاندر الاحمر بتاعها باين كله.
مقدرتش أسيطر على نفسي قمت داخل الاوضة واتحركت براحة وقربت اشوف بزها اكتر بس فوقت من سرحاني وشيطاني وقولت عيب دي خالتي يعني زي امي مينفعش اشوفها كده ولسه هاخد هدومي وهخرج لقيتها صحيت.
عبير:انت جيت يا يونس.
انا:اه يا خالتي لسه جاي حالاً، كنت بأخد هدومي...اسف مكنتش اعرف انك نايمة هنا.
عبير (كل ده مش منتبه ان بزها خارج برة):لا ولا يهمك يا حبيبي انا جيت خدت سريرك وبهدلت الدنيا.
انا:عيب كده متقوليش كده بس احمم ممكن تغطي نفسك ودخلي اللي خارج ده ههههه.
عبير انتبهت وشافت بزها:اسفة مخدتش بالي، وبعدين انت بتبص عليه ليه يا قليل الادب انت ههههههه واول مرة تشوف يعني تلاقيك مقطع السمكة وديلها مع بنات الجامعة.
انا:ولا مقطع السمكة ولا نيلة ده انا غلبان، واه اول مرة اشوف.
عبير:انت هتستهبل يا يونس يعني ما شوفت سكس قبل كده.
(خالتي عبير جريئة عكس امي بتكسف بسرعة، لكن عبير قبيحة ولسانها قبيح وبتحب الهزار وقلة الأدب كتير من وهي صغيرة).
انا:احممم لا شوفت أكيد بس انا مش زي شباب اليومين دول يا عبير.
عبير:قصدك ايه يعني
انا:بعدين انا هخرج بقي وانت نامي براحتك، هنام برة على الكنبة.
عبير:مفيش الكلام ده انت هتيجي تنام جمبي هنا الدنيا برد واحنا في شتاء انت هتهزر تعال.
انا:انا هرتاح برة اكتر يا ستي.
عبير:هزعل منك بجد وهقوم امشي دلوقتي، سمر نايمة جمب مريم وانت تعال نام جمبي.
اخر ما زهقت من زن عبير وانا عارف انها مجنونة وممكن فعلا تقوم وتمشي دلوقتي.
انا:حاضر بس هغير هدومي واجي.
عبير:يونس انت ابني هتكسف مني غير هنا يا حبيبي متكسفش.
سمعت الكلام وكل ده عبير كانت نايمة على ضهرها على المخدة وبصالي وقمت قلعت السويت شير وطبعاً انا بروح الجيم وجسمي متقسم وكويس ومكنتش لابس من تحته حاجة وهي مركزة معايا جامد وبعدين بدأت افك البنطلون وانا مكسوف منها اصلاً بس هعمل ايه ما هي مجنونة وممكن فعلاً تمشي دلوقتي....ونزلت البنطلون وطبعاً زبري كان واضح ومنتصب شوية بسبب شكل بزازها وهي وقتها ركزت اوي وبصت على زبري وبرقت شوية.
انا:في حاجة ولا ايه مالك بتبصي كده ليه.
عبير:احممم مفيش حاجة كمل لبسك وتعال يلا.
انا:حاضر.
كملت لبسي وطبعاً زي مانتوا عارفين انا بحب انام بالبوكسر او شورت بس مش هينفع روحت لابس بنطلون بيت وطلعت جمبها على السرير.
عبير:يلا نغطي بقي لان الجو سقع اوي وانا نسيت اتغطي قبل ما انام.
وشدت عبير الغطاء علينا وانا نمت على الحرف وهي من جوا ومدياني ضهرها ونامت وانا نايم على ضهري وزبري لسه منمش ومنتصب حاجة بسيطة.
عبير اتعدلت من نومتها وراحت بصت ناحيتي.
عبير:منمتش ليه مالك.
انا:لا مفيش بفكر في حاجة.
عبير حطت ايدها على صدري:بتفكر في ايه بتحب ولا ايه احكيلي.
انا:لا مبحبش ولا حاجة بس في حوار كده شاغل بالي
فلااااااااااااااااااااااااااااااااااش بااااااااااااااااااااااااااااااااك
اسمعوني كويس اوي بقي انا عايزكم تعملوا الآتي: طبعاً انا عارف ان عمر وبدر ليهم في الحماية وفاهمين برمجة كويس اوي صح ولا ايه.
عمر:صح يا باشا متقلقش انا دلوقتي في مستوي متقدم اوي وكمان عامل البرامج بتاعتي بنفسي.
بدر:متقلقش يا يونس انا كمان اتعلمت الهكر الاخلاقي وبقيت قادر احمي نفسي واخترق اي حاجة عايزها بس مش حاجات كبيرة اوي لسه بتعلم.
انا:حلو اوي الكلام ده، وانت يا حسام.
حسام:مانت عارف يا صاحبي انا على البركة خالص يدوب انشاء مواقع وتطبيقات اندرويد.
انا:حلو يا حسام برضو هنحتاج ده بعدين بس طور من نفسك جامد اوي....المشكلة محتاجين حد رابع يا شباب.
حسام:مفيش الا شخص واحد بس اللي هيقدر يساعدك.
انا:متقولش اللي في بالي علشان مش هينفع نهائي.
حسام:لا هينفع يا صاحبي انت بلاش رخامة بس وهو هينفع.
عمر:هو قصده على مين ما تكلموا يا جماعة.
انا:قصده على هايدي صاحبتنا في الكلية.
حسام:بظبط كده هايدي كويسة جداً في الهاكينج انت ناسي انها درسته برة مصر لما سافرت مع ابوها قبل الكلية.
انا:مش ناسي بس الحوار اللي انا فيه ده خطر ومضمنش حياتي هبقي بخاطر بيها هي كمان مينفعش.
بدر:انت بتحبها ولا ايه يا صاحبي.
انا:بل حب بل بتاع انت كمان بس من الرجولة اني اخاف عليها مش احطها في طريق معرفش نهايته ايه.
حسام:ياعم وانت زعلان ليه دلوقتي، انت اعرض عليها وسيبلها حرية الاختيار يتوافق يا ترفض.
عمر:كلام حسام صح ومادام انت محتاج شخص رابع يبقي مش هتلاقي حد ثقة غيرها ولا ايه يا بدر.
بدر:صح يا جماعة المهم بس دلوقتي انت في دماغك ايه.
انا:بصوا بقي وركزوا كويس اوي، انا عايزكم انتوا الاثنين (عمر وبدر) تدخلوا الديب ويب بس تأمنوا نفسكم الاول كويس اوي وبعدين تحاولوا تعرفوا او تجمعوا معلومات عن اللي اسمه حارث ده عايز اعرف كل حاجة عنه، جمعوا معلومات على قد ما تقدروا وطبعاً مش محتاج ابلغكم تخلوا بالكم كويس اوي مش عايزين حد يقفشنا لحد ما نشوف بقي هو يعرف عني حاجة ولا لا.
عمر:سهلة يا صاحبي وبسيطة انا هبعت البرامج بتاعتي لبدر وهو هيفعلها وندخل ونحاول نخترق الداتا بيز بتاعته من الديب ويب.
بدر:متقلقش يا يونس هنحاول نجمع اكبر بيانات عنه.
انا:تمام بس مش عايز الكلام ده يحصل من بيتكم خالص، اجمعوا في كافية او مكان هادي واشتغلوا منه علشان لو الأي بي اخترق واتعرف انتوا فين يبان انكم في مكان عام.
حسام بقلق:انت ناوي على ايه.
انا:كل خير يا حبيبي، دلوقتي حارث شكله يعرف عني كل حاجة وأكيد الاختبار اللي هيطلب مني لو رفضت اني اكمل معاهم هيهددني فوقتها انا بقي هطلع اوراقي واكون مجهز نفسي واهدده انا فهمت.
حسام:فهمت يا صاحبي بس انت بتقول خلاص الكورس قرب يخلص هتعمل ايه.
انا:سهلة يابني، هأخر نفسي في اخر كام فيديو وبدل ما كنت هخلص في اسبوع هخلص في اسبوعين او ثلاثة المهم عمر وبدر يشتغلوا بسرعة.
عمر:يونس بقولك ايه فاكر الشقة القديمة بتاعتكم.
انا:اه مالها.
عمر:لسه عندكم ولا بيعتوها.؟
انا:لا ياعم عندنا خلاص فهمتك انت قصدك تخلوها المكان اللي تشتغلوا منه؟
عمر:بظبط يا صاحبي.
انا:خلاص هشوف الدنيا مع ابويا وهحاول اخد منه المفتاح بس في الخباثة، كده كده محدش بيروح هناك.
بدر:وبالنسبة للبنت اللي حسام قال عليها ما هي لازم تيجي وتبدأ معنا لما هنبقي ثلاثة هنكون اسرع من اننا اثنين بس.
انا:هتصل بيها واشوفها بكرة في الجامعة ولما نشوف هتوافق ولا لا....اشوفكم بكرة بليل يلا هقوم انا بقي سلااااام.
رجوووووووووع من الفلاااااااااااش بااااااااااااااااااك
عبير:يونس يا يونس انت روحت فين.
انا:اسف يا عبير كنت بفكر شوية.
عبير:مالك تعال في حضني وارتاح.
وراحت عبير خدتني في حضنها ونيمتني على بزازها الطرية اوي وفعلاً بزازها كانوا حلوين اوي وهي من غير برا فكان احساسهم حلو اوي زبري وقعتها وقف اوي وخبط في رجل عبير وأكيد حست بيه.
عبير:انت تعبان ومخنوق صح.
انا:مخنوق اوي وبفكر ومش لاقي حل للي في دماغي ومتزعليش مني بس مش حابب اقول.
عبير:ولا يهمك طب يلا نام.
وفعلا نمت محستش بأي حاجة وتاني يوم الصبح صحيت قبل عبير ولقيتني لسه في حضنها وزبري واقف بسبب انتصاب الصبح ورجلي طالعة على رجلها وزبري عند كسها بظبط.
عبير فتحت عينها:صباح الخير انت صحيت.
انا:احممم اه لسه صاحي دلوقتي كنت بحاول اقوم.
عبير:نمت كويس.
انا:نمت احلى نومة في حياتي لانها في حضنك يا خالتي يا حلوة انت.
عبير:يخليك ليا يا حلو انت بس قولنا ايه اسمي عبير.
انا:حاضر يا بيرو.
عبير:حلو اوي الدلع ده منك تصدق محدش بيدلعني خالص انت من النهاردة تقولي بيرو اياك اسمع منك خالتي دي تاني.
انا:حاضر يلا هقوم انا وانت كملي نومك.
وفعلاً قمت وانا واقف قدام عبير ونسيت خالص ان زبري لسه واقف وشادد اوي وعبير بصتلي وبصت عليه جامد اوي وبرقت تاني زي امبارح وفضلت مركزة عليه مرضتش اكسفها المرادي وروحت ناحية الدولاب وطلعت هدومي ودخلت على الحمام خدت دش ولبست ونزلت.
في الكلية
حسام:صباح الخير يا هايدي يونس مجاش ولا مريم.
هايدي:مشوفتهوش ومبيردش على الفون كالعادة ومريم لو جت اكيد يونس كان ظهر.
حسام:معلش اصبري عليه شوية لحد ما يثق فيكي قولتلك.
هايدي:زهقت يا حسام بجد بقي هو مش هاين عليه يبصلي وانا بحبه اوي.
انا:صباح الخير قاعدين بتكلموا في ايه.
حسام:ولا حاجة بنكلم عنك امال مريم مجتش.
هايدي ضربت حسام في ايده:قصده انه بيسألني انت فين قولتله معرفش.
حسام:ايدي يخربيتك بتضربيني ليه.
انا:وانت مالك مريم جت ولا لا، مسمعكش بتسأل عنها تاني.
حسام:حاضر ياعم مش قصدي حاجة وحشة اختك اختي انا قايم.
انا:يبقي احسن برضو بدل ما اضربك.
هايدي وشها لمع وعينها فرحت حسيت اني هعترف بحبي ليها متعرفش اني عايزها لحاجة تانية هههههههه.
هايدي:قولي في ايه وليه اتعصبت على حسام ميقصدش.
انا:سيبك من خرا دلوقتي، بصي من الاخر كده انا محتاجك معايا في حاجة.
هايدي بإحباط:خير قول.
انا:انا قررت اجمع معلومات على قدر ما اقدر عن فريق الديب ويب دول ولازم أمن نفسي منهم كويس اوي ومعايا اتنين من صحابي بس الموضوع هيبقي اسرع لو بقيتوا ثلاثة بدوروا مع بعض ومحتاجك معايا بس انا هحميكي على قدر ما اقدر لكن اعرفي ان ممكن الموضوع يبقي خطر فاختاري اللي تحبيه وهحترمك قرارك.
هايدي:هو ده اللي انت عايزني فيه يعني.
انا:اه هو، هو في اهم من كده (بعمل نفسي عبيط).
هايدي بضيقة:لا مفيش يا يونس، بس انت ليه عايز تحط نفسك في خطر ما تنسي يا يونس وطنش.
انا:مش هينفع يا هايدي حابة تساعدي ولا لا.
هايدي:مش هقدر اقولك قراري دلوقتي سبيني افكر معلش.
انا:مفيش مشكلة فكري وردي عليا مستني قرارك.
روحت قايم وسايب هايدي وهي متعصبة مني وبصراحة عندها حق انا كمان مش عايزها تتعلق بيا وتزعل لاني مبحبش اتعلق بحد وبعدين يمشي او يحصله حاجة علشان كده مش عايز ارتبط بحد ولا حد يحبني.
هايدي مع نفسها بصوت واطي شوية:اوووووف غبي انسان غبي بحبه ومش حاسس بيا او حاسس وبيستعبط.
فريدة:انت بتكلمي نفسك مالك في ايه قاعدة لوحدك ليه.
هايدي:كنت قاعدة مع يونس وقام وسابني.
فريدة:علشان كده انت متعصبة بقي.
هايدي:غبي يا فريدة عامل نفسه عبيط ومش راضي يبصلي او يفهم حتى اني بحبه وعايزة اكون معاه.
فريدة:طب اهدي طيب، حسام لما سألتيه قالك ايه.
هايدي:قالي مبيثقش في حد بسهولة مع انه واثق فيا وحصل كذا موقف اثبتلي كده بس برضو مقالش حاجة.
فريدة:ما يمكن يا هايدي فعلاً مش بيحبك متفضليش معلقة نفسك كده يا بنتي.
هايدي:فريدة متعصبنيش انا هفضل احبه مهما يحصل حتى لو ايه مش هجوز غيره.
فريدة:يخربيت الجنان طب بصي انا عندي فكرة......
(وصف فريدة:زيها زي هايدي بنت محترمة وجميلة وشعرها كيرلي وجسمها كيرفي بس مظبوط وبزازها متوسطة وطيزها طرية اوي اكنها جيلي بيتحرك ويترج ولون بشرتها بيضاء ولون عيونها عسلي وطولها مناسب لجسمها).
هايدي:فكرة ايه.
فريدة:مريم اخته يابنتي ما هي معنا وليها شلتها هنا حاولي تتصاحبي عليها ونظبط
هايدي:حلوة الفكرة دي فتحتي نفسي يلا نقوم نأكل.
في بيت يونس
دلال:صباح الخير يا عبير كل ده نوم.
عبير:نوم ايه انا صاحية من وقت ما يونس نزل.
دلال:امال مصحتنيش ليه يابنتي.
عبير:كنت بكلم مع يونس وبعدين فضلت في السرير.
دلال:ليه هو هنام جمبك.
عبير:اه نام جمبي فيها حاجة امال هسيبه ينام على الكنبة في الشتاء دي.
دلال بغيظ:مفيهاش حاجة وبعدين حصل ايه.
عبير فهمت تعبيرات دلال:مفيش يا بت يا دلال قلع قدامي بليل ويخربيت اللي شوفته.
دلال بغضب:شوفتي ايه انت بتهزري يا عبير صح.
عبير بضحك:ههههههههه في ايه يابنتي برخم عليكي هشوف ايه يعني ده ابني.
دلال:انت رخمة يا بت.
عبير:لا بس الصراحة شوفته شوية من البوكسر.
دلال بضيقة:مش هتبطلي لسانك الزفر ده وبعدين بتبصي على الواد ليه مش عيب.
عبير:عيب ليه، ما هو كمان شافني.
دلال بصدمة:احااا شافك ازاي انت بتكدبي صح.
عبير:مش بكدب، شافني وهو بزي خارج برة القميص وقالي بكسوف دخلي اللي خارج ده وكان باصص لعندي.
دلال:كمان يعني شافك وبصلك لما يجيلي هنفخه.
عبير:انت هبلة هتروحي تقولي لابنك اننا بنهزر وبنكلم عن السكس.
دلال:اه هقوله واشمعنا انت اللي تبقي جريئة يعني.
عبير:انت تعبانة ولا ايه، هو احمد مبقاش يقوم بالواجب.
دلال بكسوف:لا طبعاً قايم بالواجب وزيادة كمان.
عبير:بتكلمي جد ولا بتكدبي اصل ياعيني عليا انا قطع عندي من فترة كبيرة.
دلال:يابنتي عيب كده كفاية كلام ده البنات هتسمع.
عبير:اخلصي طيب وقوليلي بتكلمي جد ولا مبقاش ينيكك.
دلال:يخربيتك، بكلم جد وبيلمسني عادي بس مش زي الاول يعني.
عبير:طب كويس على الاقل بيدلع كسك لكن انا يا حسرة عليا محمود بقاله يجي 4 سنين ملمسنيش الا كام مرة بس.
دلال:عيب كده وبعدين ما يأما دلعك وانتوا صغيرين وفيها ايه لما تهدي انت بقي.
عبير:احا وهو انا يعني كبيرة ده انا يدوب الفرق بيني وبينك سنة واحدة في ايه يا دلال الواحدة مننا جسمها بيفور عليها من بعد سن ال30.
دلال:عارفة يا عبير وحاسة بيكي معلش يا حبيبتي استحملي.
عبير:مستحملة ومتنيلة ساكتة بهري نفسي وبعمل العادة ولا كاني بنت 16 سنة ياختي.
دلال:طب خلاص البنات صحيت.
مريم:صباح الفل عليكم قاعدين كده ليه.
دلال:مفيش لسه صاحيين منزلتيش الكلية ليه.
مريم:مانت عارفة يا ماما ان لما البريود بتجيلي مش بقدر.
عبير:انت زي سمر بنتي انا معرفش لسه معاكم بتبقي رخمة كده فاكرة يا دلال لما كنا في سنهم.
دلال:اه فاكرة مكناش بنتعب منها
سمر:بتكلمه عن ايه.
عبير:عن الدورة ياختي تعالى اقعدي.
مريم:عيب كده ياخالتي اسمها البريود
عبير:معرفش انا محن اليومين دول.
عد اكتر من 4 ساعات و يونس خلص الكلية ورجع البيت.
انا:انا جيت يا حارة ههههههه.
سمر:يخربيت الدوشة مش هتتغير.
انا:واتغير ليه براحتي واعيش واعمل هيصة.
ماما:انت جيت يا حبيبي
انا:لا لسه جاي في الطريق هههههه
ماما:اقلع يا لمض لحد ما احط الغداء وصحي خالتك
دخلت الاوضة ولقيت خالتي نايمة من غير غطاء وبرضو بزازها باينة بس المرادي بزازها الاتنين احا وكمان مش لابسة اندر وفاتحة رجليها .... هي قاصدة بقي ولا ايه
فضلت واقف بتفرج عليها وعلى جمال بزازها وانا مش حاسس اصلا بحاجة وزبي وقف عليها وعلى منظر كسها اللي قدام عيني ده بس عليه شعر شوية لحد معرفش عد ايه ولقيت امي في ضهري وبتقولي انت واقف كده ليه.
ماما بعصبية:انت واقف كده ليه ادخل غير في اوضة ابوك اتفضل.
انا بكسوف:حاضر.
بعد ما خرجت امي صحت خالتي.
ماما:ما تغطي نفسك وانت متنيلة نايمة الواد شافك.
عبير:في ايه يا دلال اكلمي حلو هو انا قصدي يعني وايش عرفني انه هيجي دلوقتي
ماما:متبقيش مستفزة مانت عارفة انه في الكلية وهيجي في اي وقت قوم يا عبير قومي.
وخرجت أمي وهي متعصبة جامد وخالتي بتبتسم وبتضحك من غير صوت.
في مكان خارج مصر مجهول عننا.
شخص1:ايه الاخبار الكورس هينتهي امتي.
شخص2:خلاص المفروض المتدربين قدامهم اقل شئ اسبوع ويخلص.
شخص3:اختارتوا مين اللي هيكمل وهيتحط في الاختبار.
شخص2:لحد دلوقتي لسه بس هنختار 4 اشخاص بالكتير ومن كل دولة شخص.
شخص1:حلو جدا بس لازم ننجز في اسرع وقت علشان ورانا شغل كتير.
في بيت يونس
بعد الغداء كنت مكسوف اوي من امي فقولت هتغداء واطلع شقتي اللي فوق وخدت معايا اللاب توب بتاعي
ماما بعصبية:رايح فين.
انا:طالع الشقة فوق.
ماما:تمام يكون احسن برضو وخد حاجات علشان تنام فوق واياك اشوفك نايم في اوضتك تاني او حتى تغير هدومك انا شوية وهجبلك حاجات فوق.
انا بكسوف:حاضر يا دودو.
ماما:بلا دودو بلا زفت انا مش طيقاك.
سيبت امي بعد ما سمعتلي كلمتين وليها حق الصراحة انا كنت وحش وقليل الادب ازاي ابص على خالتي او حتى افكر فيها بالشكل ده انا اه بهيج بسرعة وشهوتي عالية ومبهداش بس مينفعش لازم اتحكم اكتر من كده.
فتحت اللاب توب وظبطت كل حاجة وفتحت الديب ويب وقولت اتفرج على فيديو من الكورس واعملي مراجعة سريعة على اللي فات قبل الامتحان النهائي
فتحت الفيديو وفهمت الدرس كويس اوي وكان فيديو طويل حوالي ساعة وبعدها لقيت رسالة من حارث تاني
حارث:كنت فين مختفي ليه.
انا:مفيش شوية مشاغل مش اكتر.
حارث:كيرا نريدك اسرع من كده الكورس نهايته الاسبوع الجاي.
انا:حاضر يا حارث هحاول لان بسبب ظروف كده شكلي صعب اكمله.
حارث:مستحيل الكلام ده لازم تكمل انت مستواك حلو جداً واحنا ننتظر منك المستحيل.
انا:يعني ايه المستحيل مش فاهمك.
حارث:قريب اوي يلا سلام.
يدوب قفلت مع حارث ولقيت امي بتخبط عليا وداخلة.
ماما:بتعمل ايه.
انا:كنت بشوف فيديو على اللاب توب، انت متعصبة مني ليه.
ماما:يعني مش عارف انت عملت ايه ولا متعصبة منك ليه.
انا:لا مش عارف.
ماما:مش وقته بليل لما اطلع اجبلك العشاء هبقي اقولك ونكلم يلا علشان تتغداء.
في بيت هايدي
هايدي:يابنتي قولتلك الغبي مش حاسس بيا لا وكمان جاي يطلب مني طلب رخم النهاردة ويقولي عايز مساعدتك.
فريدة في التليفون:مانت يا ممحونة هتساعديه ومن غير تفكير كمان امال بترخمي ليه بقي.
هايدي:اه يا وسخة لمي لسانك اه هساعده بحبه وهقف جمبه ومش هسيبه.
فريدة:طيب هتعملي ايه في حوار مريم ونقرب منها ازاي.
هايدي:بقولك ايه يا فريدة متخليكي معايا صريحة و واضحة انت هايجة على جسم مريم صح.
فريدة:الصراحة اه البت جسمها بطل اوي وانا هموت عليها.
(فريدة بتحب الجنسين يعني سحاق ماشي ونيك مع رجالة ماشي).
هايدي:بس دي اخت يونس يعني لو يونس عرف او قفش الحوار او حتى مريم قفشت هتتنفخي.
فريدة:سيبها بظروفها عادي.
هايدي:ماشي يا فريدة يلا انا هنام شوية واصحي اكلم يونس.
في بيت عمر ومع صحابه.
بدر:ايه خلاص جاهزين علشان نساعد يونس المفروض هيجيب المفتاح بكرة ونروح الشقة بعد بكرة.
عمر:اه خلاص انا ظبطت كل الامور مع اهلي هنا اني عندي كورس ولازم احضره وهيبقي كل يوم ساعتين او ثلاثة.
حسام:الفكرة ان لحد دلوقتي هايدي مقالتش ليونس هي موافقة ولا لا.
عمر:هايدي لو جت الشغل هيبقي سهل شوية لاننا هنبقي ثلاثة لكن لو احنا الاتنين بس هيبقي الموضوع صعب وطويل.
بدر:بظبط كده المهم كده كده هنعرف من يونس بليل او بكرة.
بليل في شقة يونس اللي فوق.
طلعت دلال وهي لبسة قميص بيتي ماسك على جسمها وده الطبيعي بتاعها مع عيالها في البيت.
ماما:نمت.
انا:صاحي يا دودو تعالى.
ماما:متقوليش دودو لاني متعصبة منك اتفضل الأكل اهو.
انا مسكت ايدها وبوستها:مالك بس ليه زعلانة مني اوي كده.
ماما واتفتحت في الكلام:واقف تبص على بزاز خالتك وكسها وتقولي مالي ومتعصبة ليه.
انا اكسفت من جرائتها لاني اول مرة اشوفها كده:انا اسف مكنش قصدي ودخلت لقيتها كده فجأة وانت عارفة يعني شاب في سني بس اضيقت من نفسي اني بصيت وعملت كده.
ماما:يا حبيبي عيب مينفعش كده تبص على خالتك ولا حد من عيلتك مينفعش.
انا:عندك حق انا اسف متزعليش مني.
ماما:انا بعشقك انت واختك مليش غيركم.
انا:قمت حضنت ماما وحسيت بقد ايه جسمها طري اوي واحلى كمان من جسم خالتي، وانا بحبك اوي يخليكي ليا يا حلوة انت.
ماما بصوت هادي:وانا كمان بحبك اوي يا حبيبي متزعلنيش منك تاني.
انا:بتغيري عليا يا دودو.
ماما:اه طبعاً انت راجلي وبغير عليك ومتشوفش اي واحدة الا لما تجوز وتشوف مراتك.
انا:حاضر يا قلبي انت موووواه بوستها من جمب شفايفها ناحية خدها.
ماما:اححح طيب سيبني يلا علشان اقوم تصبح على خير.
عند مريم في اوضتها.
مريم مع نفسها فاتحة الفون ومشغلة فيلم سكس وبتشوف فيلم لام وبنتها مع اخوها.
مريم بصوت واطي لان سمر نايمة جمبها:احححححح الفيلم ده نار اوووووف كسي مولع اوي نفسي في كده اوي وخصوصاً مع يونس لاننا توأم اااااااااااه كسي وجعني اوي كان لازم يعني سمر تنام عندي....انا هحاول ادخل ايدي واحسس عليه من غير صوت وفعلاً بدأت مريم تغمض عينها وتتخيل انها هي ويونس ودلال في سرير واحد وهايجين على زبر يونس اللي شافته اكتر من مرة بدون قصد وبدأت تحسس على جسمها وبزازها الحلوين ام حلمات واقفة ووسط ونزلت بايدها على زنبورها الحلو اللي مغري اوي وفضلت تحسس على كسها واحدة واحدة.....وبدأت تطلع اصوات غصب عنها اااااااااه يا يونس الحس كسي يا حبيبي اااااااااااااه كسي سخن اوي عليك اححححححححححح مش قادرة ااااااااااااااه يا يونس قربت اجيب قربت.
سمر قلقت من النوم ولقيت مريم بتطلع الاصوات دي قامت من على الكنبة اللي بتتفرد سرير وراحت ناحية مريم ودخلت ايدها من تحت البطانية من غير مريم ما تحس وبدأت تحسس على كسها مع ايد مريم.
سمر:انت تعبانة اوي كده يا حبيبتي.
مريم فاقت:سمر انت بتعملي ايه ابعدي ايدك عيب كده.
سمر بصوت واطي جمب ودنها:ومش عيب تتخيلي يونس اخوكي بينيكك يا حلوة.
مريم:اححح عيب شيلي ايدك.
سمر:سبيني اريح كسك يا لبوة كسك سخن اوي وفضلت سمر تحسس على كسها ومريم مبقتش قادرة وعمالة تكتم صوتها بس مش قادرة احححححححححح هجيب يا سمر اااااااااااه مش قادرة كملي كملي تحسيس اااااااااااه مش قادرة اااااااااااااه ونطرتهم مريم على ايد سمر في الاندر بتاعها.
مريم:اووووف كنت هايجة اوي وانت هيجتني اكتر بايدك بس ده سر بينا اوعي حد يعرف.
سمر:متقلقيش هو انا عبيطة بس انا ريحتك تعالي ريحيني بقي وجربي لحس الكس.
وفعلاً نامت سمر مكان مريم ومريم طلعت فوقها ونزلت على طول على كسها وقلعتها الاندر وفضلت تلحسه بلسانها السخن وكس سمر كان طعمه مملح حاجة بسيطة بس مريم عجبها اوي ومستمرة وسمر اححححححح يخربيتك لسانك حلو اوي كملي كملي اااااااااااااااه ااااااااااااااه مش قادرة يا بت هجيب هجيبهم اهوووووو اااااااااااااه ونطرتهم سمر هي كمان بعد دقيقتين.
مريم:اوووف يخربيتك طعمه حلو اوي.
سمر:انت احلى يا قلبي.
مريم:بس مين يا لبوة اللي علمك كل ده.
سمر:هقولك بس سر يا مريم اوعي حد يعرف.
مريم:قولي متخافيش.
سمر:انا وماما مع بعض.
مريم:احاااااااااااااااااا بتهزري.
وكل ده كان في حد بيسمعهم من برة بس مين منعرفش !!!!
يتبع
دلال ام يونس
عبير خالة يونس
مريم توأم يونس
هايدي صاحبة يونس
باقي الشخصيات لما تظهر هحط صور تعبر عن شكلهم وهيئة جسمهم مستني تعليقاتكم وتوقعاتكم مين اللي سمعهم.
الجزء الثالث
دلال:احا يا عبير بقي بتنيكي بنتك وبتتساحقي معاها طب هعمل ايه في المصيبة دي يعني تسخني ابني عليكي وكويس ان ابني مبيفكرش بالشكل ده فيكي وكمان بنتك تسخن بنتي وتعمل فيها كده، لا لازم تمشي من عندنا او اخلى بالي منها كويس.
دخلت دلال الاوضة ولقيت احمد جوزها صاحي.
احمد:ايه الاخبار كنتي فين يا حلوة بالقميص ده.
دلال:انت فايق اوي يا احمد اسكت لاني مصدعة وتعبانة.
احمد:ليه بس سلامتك مالك يابت انت وحشتيني وعايزك.
دلال:وازاي بقي واختي هنا والبنات كمان.
احمد:عادي يا دلال هنوطي صوتنا شوية يلا بقي تعالى.
دلال:طيب اصبر هغير هدومي واظبط نفسي يا حبيبي.
احمد:انت كده بطل تعالى بقي.
قربت دلال من احمد جوزها وراح باسها من شفايفها بوسة سريعة وراح نازل على بزازها يفعص فيهم ويبوسها منهم اوي وفضل يرضع من بزها ولا اكنه محروم منهم بقاله سنين، ودلال مش قادرة منه وعمالة تطلع صوت واطي ااااااه كفاية حلماتي ملتهبة لوحدها من الشتاء كفاية يا احمد اااااااااااه احححححححححححح بزازي وجعتني واحمد كل ده مش عايز يسيب بزازها في حالهم.
دلال:انت جعان اوي كده يا حبيبي طب ارضع براحة.
احمد:امممم هممممممم برضع اهو يا حلوة.
دلال:ااااااااه يا احمد بزازي عوزاك اوي تعال حط زبرك ما بينهم.
احمد قام وخرج زبره وكان متوسط الحجم والطول وكويس بالنسبة لسنه وحطه ما بين بزاز دلال وضغطت دلال ببزازها على زبره وفضلت طالعة نازلة بيهم عليه وهو بيطلع اصوات ومش قادر منها.
احمد:اااااااااه يا دلال حلو اوي بزازك ساقعة على زبري احححححححححح.
دلال:عجبك اوي كده الوضع ده طب يلا امسك نفسك اوعي تجيب.
احمد:اااااااااه حاضر هحاول يا حبيبتي يلا كملي.
دلال:طيب العبلي في كسي وانت فوقيا كده يلا.
احمد نزل ايده وفضل يحسس على كس دلال وهي مش قادرة من كسها ونفسها احمد يقوم يدخل زبره دلوقتي بس هي عارفة انه لو دخله هيجيبهم بسرعة من سخونة كسها وفضلت تحك بزازها في زبره وهو مش قادر منها وراح نطرهم على بزازها.
دلال:احمد في ايه انت جبتهم بسرعة اوي.
احمد:معلش يا روحي بس بزازك ساقعة اوي على زبري ومقدرتش.
دلال:يعني لو دخلته في كسي تجيبهم بسرعة من سخونته ولو بزازي تجيبهم بسرعة برضو.
احمد:معلش يا دلال هكملك لحس لحد ما تجيبي.
دلال:لا اوعي انا هكمل وانت اتفرج عليا.
وفعلاً احمد بعد عن دلال وهي بدأت تحسس على بزازها وتوزع عليهم لبن احمد الخفيف وتلحسه وهي بتقوله طعم لبنك وحش المرادي وخدت من لبنه ودهنت كسها وفضلت تحسس عليه وتطلع اصوات ااااااااااااه يا زنبوري يا نار انت محدش حاسس بيك ااااااااااه يا زنبوري الهايج الواقف ااااااااااه اححححححححح كسي ياحمد اتفرج ياحمد على هيجان مراتك اااااااااااه انا هايجة ياحمد ما تيجي تريحني يا راجل كفاية زبرك النايم ده خليه يقف ااااااااااااه مش قادرة اااااااااااه مش قادرة وفجأة دلال افتكرت كلام مريم وسمر وتخيلت يونس معاها.
احححححححححححححح يالهوي انا هيجت اوي ليه كده ياحمد احااااااااااا انا هايجة اوي هايجة اوي.
احمد:مالك في ايه انت اتخيلتي ايه.
دلال:عيب اقولك هتزعل مني.
احمد قرب من دلال وراح محسس معاها على كسها:لا مش هزعل قولي يلا.
دلال:اااااااه سمعت مريم من شوية بتتخيل يونس روحت اتخيلت يونس انا كمان وهيجت اوي على الفكرة.
احمد:اه يا اوساخ هايجين على الواد الدكر اللي حليتنا في البيت طب ادعكي كسك يا لبوة ابنك انت.
دلال:اححححححح ياحمد ايوة انا لبوة ابني وحبيبته ملكش دعوة بينا احححححححح يالهوي انا قربت اجيبهم احححححححح قربت قربت يالهوووووي اااااااااااه بجيب بجيب.
احمد:يخربيتك وطي صوتك اختك هتسمع.
دلال بعد ما هديت:اوووووف تعبت اوي، اانا اسفة ياحمد على كلامي بس غصب عني.
احمد:مش زعلان منك يا حبيبتي ده مجرد خيال تعالى في حضني يلا علشان ننام.
فوق عند يونس.
هايدي بتتصل بيه:هاي عامل ايه صحيتك.
انا:لا صاحي يا هايدي ايه الاخبار.
هايدي:كويسة وانت.
انا:مش احسن حاجة بس تمام يعني.
هايدي:ليه بس ممكن تحكيلي يا يونس ونقرب شوية من بعض.
انا:نقرب ازاي يعني ما احنا قريبين اهو بدليل اني طلبت مساعدتك.
هايدي بصوت ناعم:قصدي يا يونس احمممم انت فاهم قصدي كويس بلاش رخامة.
انا بضحكة خفيفة:لا مش فاهم يا هايدي واهدي يا ماما هههههه.
هايدي:ضحكتك حلوة احمممم المهم ليه مش كويس.
انا:متخانق مع ماما شوية وزعلانة مني وقاعد في شقتنا فوق لوحدي هههههه.
هايدي:متعاقب يعني ههههههه.
انا:حاجة زي كده أصل خالتي بايتة عندنا من يومين ولسه مطولة شوية ونايمة مكاني.
هايدي:مريم عاملة ايه دلوقتي هتيجي معاك بعد بكرة ولا لا.
انا:هي كويسة اه دلوقتي بس مش عارف هتيجي ولا لا، أصل مريم مش بتحب اجواء الزحمة والمحاضرات.
هايدي:بس أكيد شاطرة زيك في البرمجة.
انا:اه كويسة وذكية وشطورة في البرمجة المهم يا هايدي قررتي ايه.
هايدي:احممم الصراحة....
انا:خلاص مكمليش وبلاش تتحرجي مش هزعل انك مش هتقدري تساعدي.
هايدي:ياعم اصبر انا كنت هقولك هساعدك ومينفعش اسيبك لوحدك.
انا:ماشي يا هايدي شكراً جداً ومتقلقيش انا هحميكي كويس وهبقي في ضهرك دائماً.
هايدي بمحن:مش عايزك في ضهري عايزك ....
انا:كملي بتقولي ايه مش سامعك.
هايدي:ولا حاجة، تحب نتقابل امتي بكرة علشان تعرفني على الشباب وكمان نبدأ التجهيزات.
انا:هكلمك الصبح ونظبط يلا جووود نايت يا حلوة.
هايدي بفرحة:جوود نايت.
قفلت هايدي مع يونس والتليفون مسكتش.
انا:يا دي النيلة مش وقتها خالص، وحشتيني عاملة ايه.
الانثي:يعني كنت سألت يا وحش انت، مبتتصلش بيا ليه موحشتكش يعني.
انا:عيب عليكي يا خالتي وحشاني.
سارة خالة يونس الصغيرة:لو وحشتك فعلاً هستناك تيجي تتغداء معايا اخر الاسبوع واياك مجيش وقولتلك كذا مرة اسمي سارة او اي دلع تحبه مش خالتي.
انا:حاضر يا سارة هشوف دنيتي وهجيلك.
سارة:مفيش اعذار مستنياك يلا سلام علشان حسن جوزي لسه جاي هقوم اشوفه.
قفلت مع سارة و روحت قفلت تليفوني وقولت هنام انا تعبت اوي.
عند سارة خالة يونس في بيتها.
حسن:بكلمي مين يا سارة.
سارة:بكلم يونس يا حسن.
حسن:انت مش ناوية تشيلي اللي في دماغك ده بقي.
سارة:وانت مش ناوي تهدي على نفسك قولتلك شروطي وانت مش قادر عليها يبقي خلاص.
حسن:هو يأما كده يأما كده.
سارة:اه يا حسن يأما تخليني اتناك براحتي من اي حد يعجبني أو تخليني اغري ابن اختي وينكني هنا زي ما كنت بغرية الايام اللي فاتت.
حسن:وافرضي فضحك بقي ولا اكلم وقال لحد وقتها هتعملي ايه.
سارة:ليه هو انت فاكره خول زيك ولا هيعرص عليا، ده راجل وسيد الرجالة وهيحافظ عليا.
حسن:بقي كده بتعيريني يا سارة شكراً ياستي.
سارة:متزعلش خلاص بس انت بتقول كلام يضايق ويعصب.
حسن:وجاي امتي بقي.
سارة:مقالش بس انا قولتله مستنياك واياك تعتذر.
حسن:وناوية بقي تلبسيله ايه ومتنسيش تعملي سويت لكسك.
سارة:خليها مفاجأة ملكش دعوة انت واعمل حسابك يومها تبات برة.
تاني يوم الصبح.
صحيت ونزلت لتحت ولقيت الكل مستني على الفطار.
انا:صباح الفل عليكم معلش اتأخرت.
ابويا:صباح النور انت بتنام فوق ليه ما تنام هنا على الكنبة.
ماما:كده احسن فوق اريح عن هنا ولا ايه يا يونس.
انا:اكيد يا ماما فوق اريح من هنا، متقلقش يا حج بقولك عايز منك خدمة كده.
ابويا:قول.
انا:محتاج مفتاح شقتنا القديمة يا بابا عايز اروح انا وكذا حد من صحابي ونلعب بلاستيشن هناك.
ابويا:طب ما يجوا هنا يا بني عادي.
انا:يجيوا فين يا حج.....واخلى صحابي يشوفوا حريمي انا بغير عليهم ومحدش يقدر يبصلهم حتى.
ماما:يخليك لينا يا حبيبي انت.
ابويا:عجبتني يا يونس وعلشان كده هديك المفتاح بس بلاش حركات شباب هااااا.
انا:متقلقش يا بابا.
ابويا:وانا واثق فيك خلاص تمام.
عبير:يابختك ياعم نايم على سرير لواحدك في شقة لوحدك.
انا:مانت واخدة سريري هو انا اكلمت ههههههههه.
مريم:يونس عايزك بعد الفطار ممكن.
انا:من عيوني يا حلوة انت.
سمر:عاكس عاكس وانا محدش معبرني هههههههه.
انا:خلاص متزعليش وانت كمان حلوة.
خلصت فطار مع العيلة وقمت جهزت ولبست وشيكت نفسي وروحت خارج من اوضتي.
عبير:يا مز انت رايح فين كده.
انا:مع ناس صحابي يا بيرو.
عبير:يالهوي عليا احلي بيرو بتطلع منك انت.
ماما:ما تتلمي يابت شوية في ايه.
عبير:انا جيت جمبك انا بعاكس حبيبي ده.
ماما بغضب:اخلص يا يونس وشوف انت رايح فين يلا.
انا:يلا سلام اشوفكم بليل.
نزلت من البيت و روحت واخد تاكسي وكان معايا مفتاح الشقة بتاعتنا القديمة واتصلت على هايدي.
انا:صباح الخير.
هايدي:صباح النور ايه الاخبار.
انا:بخير انا في الطريق اهو هتقابليني بعد ساعة عند كافية ...... عارفة المكان ولا.
هايدي:هفتح جوجل ماب وهعيش متقلقش اشوفك كمان ساعة سلام.
قفلت مع هايدي واتصلت على حسام.
انا:صباح الفل يا صاحبي.
حسام بضيقة:صباح النور.
انا:مالك يسطا في ايه.
حسام:مفيش انت فين كده.
انا:في الطريق للشقة اهو هات باقي الشباب بقي وتعالوا يلا....هعدي الاول اجيب هايدي تكونوا انتوا وصلتوا.
حسام:ماشي تمام سلام.
بعد نص ساعة في الطريق وصلت وقعدت في الكافية وبعت لهايدي لوكيشن المكان.
اقل من ربع ساعة ولقيت هايدي وصلت وكانت لبسة طقم شيك اوي وحلو عليها.
هايدي:اتأخرت عليك.
انا:يا باشا انت تتأخري براحتك هو انا اقدر اكلم الجمال ده كله.
هايدي بفرحة:بجد يا يونس انت شايفني حلوة كده.
انا:مفيش اجمد من كده يا بنتي.
هايدي:شكراً ليك ايه نقعد هنا ولا هنتحرك على المكان.
انا:الشقة في العمارة اللي فيها الكافية اصلاً بس حبيت نطلع انا وانت لما الشباب تيجي علشان ميبقاش شكلها وحشة.
هايدي:الي تشوفه بس انا مبخفش وانا معاك وعارفة انك بتحافظ عليا.
انا:خلاص تمام تحبي نقوم.
هايدي:اللي تقول عليه يلا بينا.
قمت وطلعت انا وهايدي الشقة بتاعتنا القديمة ومكنش في نيتي اي حاجة تجاها بالعكس كنت فعلاً بحافظ عليها اكنها مريم بظبط بس من ناحية المشاعر فهي عجباني الصراحة بس لسه موثقتش فيها للدرجة دي.
بعد ربع ساعة جت الشباب وقعدنا كلنا.
عمر:ايه الاخبار يا يونس جهزت كل حاجة.
انا:متقلقش انا معايا مبلغ في البنك كنت محوشه هجيبلكم بعض الحاجات وانتوا هتستخدموا اللاب توبات بتاعتكم هنا.
هايدي:احمم لو تحب اساعدك انا تمام.
انا:شكراً يا هايدي، احب اعرفكم هايدي صاحبتي ومعايا في الكلية ودول صحابي عمر وبدر وطبعاً انت عارفة حسام لانه معانا.
هايدي:اهلا بيكم بس عمر وبدر بيدرسوا ايه.
عمر:انا اكبر اصلاً من يونس انا عندي 25 سنة ومخلص كلية تجارة وشغال محاسب وهوايتي البرمجة.
بدر:انا بقي ابن عم عمر بس اصغر منهم عندي 20 سنة وفي كلية اداب بس هوايتي برضو البرمجة.
حسام:مش محتاج اعرفك بنفسي ههههههه.
انا:اديكي يا ستي عرفتيهم وبعد كده هتبقي معنا في الايام اللي هنجمع فيها هنا علشان نتابع شغلنا.
هايدي:بس انت هتكون موجود صح.
انا:اه اكيد متقلقيش من حاجة عمر وبدر وحسام اكني انا بظبط وشباب محترمين.
هايدي:مش قلقانة قولتلك طول مانت جمبي.
حسام:يونس عايزك على جمب شوية معلش.
قمت انا و حسام علشان نكلم.
انا:مالك يسطا خير قولي.
حسام:بصراحة كده زعلان منك بسبب عصبيتك عليا اوقات وكمان يوم لما سألتك على مريم.
انا:بص يسطا لو هنكلم عن موقف مريم فطبيعي ارد عليك كده لانها اختي وبغير عليها ومسمحش لحد حتى لو مين يكلم او يسأل عنها بدون اي وجه حق، أما بقي لو هنكلم عن عصبيتي عموماً واني اوقات برخم عليك واقولك متنساش نفسك بكون متعصب او انت بتعمل وقتها دور القائد في وجودي واحنا متفقين انا وانت انك دراعي اليمين وفي ضهري في اي حاجة وانت اخترت تبقي رقم 2 دائماً من واحنا صغيرين صح ولا لا.
حسام:صح يا صاحبي وانا مكنش قصدي اسأل بنية وحشة عن مريم بصراحة كده يا يونس انا معجب باختك وعايز اجوزها.
انا:انت فأجتني الصراحة، بس انا عن نفسي يا حسام معنديش مانع بس هشوفها هي الأول وارد عليك حاضر.
حسام:بتكلم جد انا كنت خايف فشخ لتكون هتزعل مني او تخسرني ياعم.
انا:لا ياعم متقلقش بس لو هي قالت لا متزعلش انت تمام.
حسام:تمام يا صاحبي يلا ندخلهم واه صحيح باين اوي ان هايدي بدأت تلمح كتير قدام الشباب.
عند هايدي والشباب في الأوضة.
عمر:انت ساكنة فين يا هايدي.
هايدي:قاعدة في الشيخ زايد.
بدر:ده مشوار لهنا.
هايدي:معايا عربيتي فالموضوع سهل عليا.
عمر:بس الصراحة انت شكلك جميل اوي.
هايدي:احممم شكراً ليك.
عمر:ينفع اسألك سؤال.
هايدي:اتفضل.
عمر:انت مرتبطة.
هايدي:لا مش مرتبطة.
عمر:هي الشباب اتعمت ولا ايه ازاي مش مرتبطة... ولا بتفكري طيب.
هايدي بضيقة:لا مش بفكر وبعدين انا بحب شخص ومستنياه حتى لو هستني العمر كله فياريت متكلمش معايا في حاجة زي كده تاني ويبقي في بينا حدود في التعامل عن اذنكم ولسه هتخرج لقيتني في وشها وكنت سمعت ردها.
انا:رايحة فين حد ضايقك.
هايدي:لا مفيش حد ضايقني هشم هواء بس وجاية.
انا:حسابنا بعدين يا عمر.
عمر بنظرة قلق:تمام يا يونس.
خرجت عند هايدي وجاي من وراها سمعتها بتعيط.
انا:احمم بتعيطي ليه.
هايدي بتمسح دموعها:لا مبعيطش بس عيني دخل فيها حاجة.
انا:هتخبئ عليا يعني انا سمعت كل حاجة وانتوا جوا وسمعت ردك كمان.
هايدي بانتباه:وبعدين.
انا:بصي يا هايدي انا مش غبي ولا عبيط علشان مفهمش انك بتحبيني وعوزاني بس انا مش قادر بجد اعيش حاجة زي كده دلوقتي فبلاش تضيعي مشاعرك مع واحد زيي على الفاضي لاني مش قادر ادخل في علاقة.
هايدي:شششش متقولش على نفسك كده و زي ما سمعتني هستناك العمر كله لاني بحبك وكفاية عندي انك تفهمني وتحس بيا وتوعدني انك تفكر وتدي لقلبك فرصة.
انا:حاضر يا هايدي اوعدك (يا عبيطة انا معجب بيكي برضو بس خايف من مستقبلي وانت غنية وانا ميسور الحال).
هايدي:شكراً يا يونس.
دخلت انا وهايدي لجوا وبدأت معاهم في الكلام المهم.
انا:دلوقتي يا جماعة يعتبر احنا جاهزين وهنبدأ شغل بعد الامتحانات خلاص فاضل مادتين والترم يخلص ويبقي معنا فترة طويلة براحتنا وبخصوصك يا هايدي لو مش دائماً هتعرفي تبقي هنا معنا وقتها قوليلي عادي.
هايدي:هظبطها معاك يا يونس بيني وبينك.
انا:تمام مفيش مشكلة، المهم يا جماعة اليومين دول عايزكم على قد ما تقدروا تجيبوا معلومات عن حارث تاريخ انشاء حسابه امتي دخل الديب ويب بيفتح امتي بيكلم مين بيتواصل مع مين وبيعمل ايه ومين اعضاء الفريق اللي عاملين الكورس وفاتحين من انهي بلد الحقيقية واللي مش حقيقية عايز اعرف عنهم كل حاجة وطبعاً انا هشتغل معاكم وهساعدكم.
عمر:طيب وخلال الفترة دي هتقدر تكمل الكورس عادي وتعمل الاختبار ولا ايه الدنيا.
انا:هحاول يا عمر ولو حتى جيه وقت الاختبار وانتوا لسه مجبتوش معلومات قوية وقتها هسمع الاختبار منهم وهقرر اعمل ايه.
حسام:تمام يا يونس، وانا اليومين دول هشتغلكم على برنامج بيكسر اي اتصال بفي بي ان علشان نقدر نعرف هما فاتحين منين بظبط وقاعدين فين كمان ونجيب كل حاجة عن معلومات الجهاز بتاعهم.
انا:حلو اوي الكلام ده يا حسام عاش عليك ولو انا يا جماعة مش موجود حسام بدالي تمام.
هايدي:وانا هحاول على قد ما اقدر اجيبلك بياناتهم من اجهزة الدولة اللي عايشين فيها متقلقش.
انا:مش قلقان لكن عايزكم تخلوا بالكم من نفسكم اوي ومحدش يدخل على المواقع او يعمل اي نشاط الا لما يكون مشغل اكتر من أي بي ادرس ويبان انه مش في مكان ثابت وبيتحرك.
الكل:تمام يا يونس.
انا:يلا يا هايدي علشان نمشي.
نزلت انا وهايدي من المكان وهي ركبت عربيتها وودعتها وكنت مبسوط اني كلمتها واضايقت كمان لاني خليتها تعيط بسببي.
في مكان مجهول منعرفش عنه حاجة.
شخص1:ايه الاخبار اتواصلت مع الاعضاء.
شخص2:اه اتواصلنا معاهم بس لسه محدش خلص الكورس وكمان احنا لسه هنصور اخر فيديو اللي هيبقي فيه كل التراكات النهائية.
شخص3:واختارتوا مين بشكل مبدائي.
شخص2:كيرا من مصر، دارك من المغرب، نايت من المانيا، العارفة من السعودية، وان من روسيا.
شخص1:والباقين ايه الاخبار معاهم.
شخص2:كلهم عاديين ونتائجهم كانت عادية جداً.
شخص3:طيب جهزتوا الاختبارات لكل شخص فيهم.
شخص2:جهزت لكيرا و للعارفة و نايت لكن الباقين لسه.
شخص1:تمام جداً بالتوفيق معاكم ولينا والناس دي هتبقي استفادة قوية للفريق لو نجحوا في الاختبار.
خلص يونس مع هايدي والشباب وقام راكب تاكسي وراح على بيت خالته سارة علشان اتصلت عليه امبارح.
انا في التليفون:ايه الاخبار فاضية.
سارة:ولو مش فاضية افضالك يا حبيبي انت جاي ولا ايه.
انا:ماشي قدامي ربعاية واكون عندك.
قفلت مع سارة وبعد ربع ساعة كنت وصلت وبخبط على باب سارة وبالمناسبة سارة مبتخلفش.
وفتحتلي سارة بس وهي لبسة طقم مغري جداً بادي كت ومن غير برا وحلمات بزازها باينة وواقفين وشادين وبنطلون طري اوي ومن كتر ما هو طري شفايف كسها متحددة في البنطلون وداخل بين طيزها ومن غير اندر.
سارة:وحشتني جداً ادخل ادخل.
انا:وانت كمان، امال فين حسن مش موجود ولا ايه.
سارة:لا في الشغل لسه مجاش بس ايه المفاجأة الحلوة دي.
انا:قولت اجيلك علشان متزعليش مني معلش الامتحانات بقي وكده.
سارة:ولا يهمك وخدتني بالحضن وحسيت بطراوة بزازها اوي وهمست في ودني (وحشتني اوي وبزازي وحشتها).
انا:وانت كمان وضربتها على طيزها.
سارة:اااااااااااه طيزي وجعتني من ايدك.
انا:تعالى عايز ارضع من بزازك اوي وجعان عليهم.
سارة:عيوني يا دكري استناني في الاوضة.
دخلت الاوضة واستنيت سارة وتعالوا اقولكم ازاي انا وسارة كده علشان محدش يتوه مني.
فلاااااااااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااك.
في يوم كانت سارة وخالتي عبير وامي وجدتي وجدي مجمعين عندنا وجيه وقت النوم وزي مانتوا عارفين احنا عايشين في بيت ملكنا.
ماما:يونس وسارة ومريم هيناموا فوق، والباقي هينام هنا.
انا:تمام يا ماما انا طالع بقي.
وطلعت فعلاً ودخلت اوضتي ونمت وبعدها بشوية لقيت الباب بيتفتح وحد بيتسحب على طراطيف صوابعه فعملت نفسي نايم علشان اشوف مين ده وعايزايه افتكرت في الاول حرامي بس لما فتحت عيني حاجة بسيطة لقيتها خالتي سارة وداخلة وهي لبسة قميص نوم.
سارة مع نفسها بصوت واطي:كويس انه نايم مش قادرة ابطل تفكير في زبرك لما شوفتك بتستحمي النهاردة احححححححح على بتاعك اكبر من بتاع جوزي بمراحل واشد منه.
وقربت سارة من سريري وبدأت تحسس على زبري (زي مانتوا عارفين بنام بالبوكسر بس). وفضلت تحسس عليه وتعض بشفايفها وكانت هايجة اوي وايدها على كسها وفاكرة ان نومي تقيل.
انا عملت نفسي بفتح عيني:بتعملي ايه يا سارة.
سارة بصوت محن:يونس انا اسفة بجد معرفش انا بعمل كده ازاي بس مش قادرة ابطل تفكير فيك ارجوك ريحني يا حبيبي انا خالتك حبيبتك ومحتاجة ليك.
انا:عيب كده يا سارة مينفعش انت خالتي يعني زي امي.
سارة:بلا عيب بلا بتاع.
وراحت سارة منزلة البوكسر بتاعي وقالتلي سيبني ابوس ايدك وراحت طلعت على زبري ونامت عليه بس من غير ما تدخله في كسها وفضلت تفرش نفسها لحد ما نزلتهم وقامت تجري على برة.
رجوع من الفلااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااك
سارة:اتأخرت عليك.
انا:لا بس شغلي التلفزيون علشان عارف صوتك عالي وهتفضحينا.
وشغلت سارة التلفزيون وجت طلعت على جسمي وخرجت بزازها وبدأت ارضع فيهم واكل فيهم جامد وهي بتصوت ااااااااااه يا يونس مش قادرة اااااااااااه يا حبيبي نفسي زبرك يدخل فيا بقي اااااااااااااااه مش كفاية رضاعة وتنيك كسي بقي.
انا:قولتلك لا قبل كده انا بريحك بطريقتي وبس غير كده لا.
سارة:ااااااااه طب حط ايدك على كسي اهو رفعتلك نفسي.
قمت انا دخلت ايدي وبدأت افرك زنبورها وادعكه وهي مستمتعة اوي.
سارة:ااااااااه علشان خاطري طيب فرش كسي بزبرك زي اول مرة بينا فاكرها.
وقامت سارة قلعت البنطلون لقيت كسها محمر اوي وبيلمع من العسل اللي نزل منها وقلعتني البنطلون والبوكسر ومسكت زبري تمص فيه شوية.
انا:ااااااح انت بتعملي ايه يا مجنونة.
سارة:سيبني امص في زبرك اللي مجنني ده شوية.
ااااااااه يجنن زبرك وحلو اوي وبضانك كبيرة ومليانة لبن نفسي اللبن ده ينزل في كسي بقي اااااااااااااه تعال يا حسن شوف الزبر اللي بحق وحقيقي مش بتاعك ااااااااااه.
انا:وطي صوتك يا مجنونة مصك حلو اااااااااه هيجتيني اوي تعالى اطلعي عليه.
وقامت سارة وطلعت على زبري وزي المرة اللي فاتت فضلت تحك كسها في زبري وشفايف كسها تروح وتيجي ما بين زبري وانا حاسس بكسها بينبض ازاي عليا بس انا مانع نفسي ادخله فيها علشان مينفعش.
سارة:اححححححححح نار في كسي حرام عليك دخله بقي سيبني اتمتع بيه جوا كسي.
انا:بعينك زبري مش هيدخل فيكي الا لما انا اقول.
سارة:احححححححح نار نار ااااااه هجيب هجيب يا يونس على بتاعك ااااااااااااااااااااه بجيب بجيب وراحت نطرتهم عليا.
في نفس الوقت شخص مجهول لحد دلوقتي بيخترق قناة فضائية.
بيشتغل على الكمبيوتر بتاعه وبيحضر نفسه انه قرر هيخترق قناة فضائية كبيرة في مصر وهيعلن عن اسمه وفعلاً دخل من الجهاز بتاعه وبدأ يفتح برامج الحماية بتاعته وجهز كل ادواته وعمل لوج ان للسيستم بتاعه وبدأ يكتب اكواد معينة وغريبة بالنسبة لينا.
صوته:اخيراً قدرت اوصل لهنا خلاص كلها دقيقة وهبقي قدرت ادخل على القناة واحط الشعار بتاعي على البث المباشر اللي شغال دلوقتي.
ومفيش أقل من دقيقة واتقلبت شاشات التلفزيون واتحول شكلها لالوان كتيرة وظهر لوجو المهكر .... كيرا.
سارة:يونس في ايه انت مركز في ايه.
انا:احااااااا طب ازاي !!!!
الانسان عبارة عن شوية قرارات في حياته وهو بيختارها وحسب كل اختيار بقي انت بتحدد شكل الخطوات الجاية وكمان شكل حياتك هتبقي حلوة ولا وحشة، اصل خلى بالك انت من حقك تختار انهي طريق هتمشي فيه وانا قررت في يوم من الايام همشي في انهي طريق وعلشان كده هحكيلك نتيجة اختياراتي دي ودتني لفين ووصلت لايه
انا يونس العربي طالب في كلية حاسبات ومعلومات لسه يدوب في سنة ثانية كلية حاسبات ومعلومات
ودول بقي عيلتي والمهم تعرفوهم دلوقتي وبعدين هنتعرف على باقي الشخصيات
ابويا الحج احمد العربي موظف في مصلحة حكومية وعنده 53 سنة زيه زي باقي الآباء عادي يعني مش محتاج ارغي كتير عنه
امي دلال ربة منزل عندها 46 سنة، زيها زي اي جسم ام مصرية بس الفرق ان امي جسمها ولا هو رفيع ولا تخين هي حاجة وسط وعندها بطن بارزة شوية وبزازها كمان وسط بحلمات بُنية وبارزة وبشرتها برونزية (ابيض غامق بسيط)
اختي مريم توأمي ومعايا في الكلية برضو وهي بصراحة شاطرة وذكية
جسمها فاير من صغرها وشعرها ناعم وبشرتها برونزية وبزازها اكبر من الصغيرة بفرق حلو ومدلدلة بس مش مترهلة وطيزها حلوة وطرية وصغيرة وعندها بطن خفيفة بتخلى شكلها سكسي اوي
في الجامعة قبل المحاضرة بشوية
حسام (صاحبي من واحنا في اعدادي):يابني انت دكتور ابراهيم حالف ان اللي هيغيب عن السكشن النهاردة هينقص في درجات الحضور
انا:ياعم فكك بلا دكتور ابراهيم بلا بطيخ، انا اصلا مش محتاجه وانت عارف انت ناسي ولا ايه ياعم
حسام:مش ناسي يا يونس وعارف انك مش محتاجه بس لازم تحضر السكشن
يونس:هشوف بطل دوشة بقي واسكت لان البت هايدي جاية
هايدي داخلة علينا ودي بقي نقدر نقول عليها برنسيسة الدفعة وهتموت عليا مش غرور ياعم دي ثقة بس اه صحيح نسيت اوصفلكم نفسي
انا يا سيدي انت وهو وهي، طولي 185 سم وبشيل حديد وجسمي عضلات وعريض شوية بشرتي برونزية وشعري ناعم وبحب اطوله بس مش لدرجة الأوفر وعندي دقن واخدة استايل الموضة المحترمة بتاعت اليومين دول
أما هايدي بقي حاجة كده ملبن من بنات ايجيبت وعايشة في مستوي حلو وكجسم جامدة اوي هنوصفها بعدين علشان البت واقفة
هايدي:عاملين ايه، وانت اخبارك ايه يا يونس
انا:بخير يا هايدي
حسام:كويسين يا هايدي احضريني يا ستي مش راضي يدخل السكشن وقارفني
هايدي:متهزرش يا يونس ده دكتور ابراهيم وانت عارف انه رخم ولو نزلك في درجات حضور مادته يبقي هتعدي بالعافية في الامتحان
يونس:اوووف بقي ما قولت مش داخل انا حر يا جماعة خنقتوني انا قايم
هايدي:استني بس بطل رخامة خلاص اقعد ومسكتني من ايدي هي مريم فين صحيح مجتش
يونس:حاضر اديني قعدت ممكن نسكت بقي واه مريم في البيت تعبانة اليومين دول واللي عايز يحضر الزفتة يقوم
حسام:انا مش حريف وذكي زيك انا هحضرها واجيلك بعدها ولا هتمشي
انا:معرفش حسب الدماغ لما تخلص كلمني
حسام:جاية يا هايدي ولا هتخلعي انت كمان
هايدي:لا هقعد مع يونس روح انت
بعد ما حسام مشي ودخل المحاضرة هايدي عايزة تعرف مالي
هايدي:في ايه بقي انت ليه قافش اوي كده
انا:مفيش حوار شاغل دماغي ومش عارف القي حل
هايدي:طب قول يمكن اساعدك
انا:بصراحة كده بقالي فترة كبيرة بتعلم الهكر
هايدي:يخربيتك وطي صوتك لحد يسمعنا، بس ليه بتتعلم الهاكينج ما تخلينا في البرمجة وشكراً على كده
انا:يابت انا دماغي مش في البرمجة وبس وبعدين مانت عارفة من وانا في اعدادي كنت بتعلم البرمجة اونلاين ومفيش حاجة بتقف قصادي انا عايز اطور نفسي لمستوي محدش وصله في سني الا بتوع برة مصر
هايدي:بس خطر يا يونس وبعدين انت عايز يعني تهكر فيسبوك والحاجات دي ولا ناوي على ايه
انا:احا يعني بعد كل ده واهكر حسابات فيسبوك
هايدي:لم لسانك شوية ههههه، امال عايز ايه فهمني طيب
انا:انا اتعلمت حاجات كتير اوي وفي ناس هي اللي علمتني واتعرفت عليهم على الديب ويب بس المفروض هيحطوني في اختبار لو نجحت فيه هبقي معاهم ولو منجحتش يبقي ولا اكنهم يعرفوني
هايدي:انت بتستهبل صح، الديب ويب انت متعرفش الناس دي ممكن تعمل فيك ايه لو اكلمت عنهم او حتى سيبتهم
انا:عارف وده اللي مقلقني ومخوفني الناس دي بسهولة تعرف بيتي وحياتي كلها حتى لو انا هكر وعامل حمايتي كويس برضو سهلة يعرفوا
هايدي:احيه عليك وعلينا، طب والحل ايه دلوقتي
انا:معرفش يا هايدي ما انا بحكي لامك ليه يعني ما علشان تقوليلي فكرة
هايدي:يابني الفاظك همد ايدي عليك
انا:تايه ياختي سمعيني تاني كده
هايدي:احمم مقولتش حاجة يا باشا سيبني افكر
بعد سكوت 10 دقائق مني انا وهايدي وكل واحد بيفكر اخيرا نطقت
هايدي:بص انت حاول تخلع منهم ومتردش عليهم لحد ما نشوف هنعمل ايه
انا:بقالك ربع ساعة ولا اكتر بتفكري علشان تقولي كده انا قايم اروح يا هايدي يلا سلام
هايدي:يابني استني يابني
سيبت هايدي ومشيت وانا عمال افكر كان مالي ومالي القرف ده
فلاش بااااااااااك
دلال امي:اصحي يا يونس يلا علشان الفطار جاهز
انا:هيح صباح الفل يا دودو عاملة ايه
ماما:بخير يا حبيبي علشان انت في حياتي انت واختك قوم يلا
قمت وشيلت الغطاء من عليا وماما لسه واقفة، وزبري واقف بسبب انتصاب الصبح
ماما:بصت على زبري وشافت المنظر، يلا هخرج وانجز يا يونس
مسكت تليفوني اشوف مين بعتلي رسائل وانا نايم ملقتش حاجة مهمة واستنيت زبري ينام وخرجت علشان افطر النهاردة السبت اجازة ابويا
ابويا:صحي النوم يا باشمهندس اي كل ده نوم
انا:معلش يا حج كنت بذاكر بليل
خلصت فطار معاهم وامي قالتلي انهم رايحين زيارة لجدي وجدتي
ماما:مش هتيجي معانا برضو
انا:عندي مذاكرة يا دودو معلش روحوا انتوا ولو خلصت بدري هجيلكم
اختي:مذاكرة برضو ههههههه
انا:اه يا خفة مذاكرة يلا من هنا بقي
خرجوا من البيت بعد شوية وانا قمت فتحت الكمبيوتر بتاعي وشغلت برنامج الڤي بي ان، اللي بيغير دولتك اللي انت فاتح منها وعملت كذا برنامج حماية من تصميمي وفعتلهم علشان بجهز نفسي لدخول الديب ويب
وفتحت فعلا الموقع علشان أكمل الدرس بتاعي في الكورس
وكان الفريق عامل نظام الهاكينج في كورس مكون من 150 درس كل درس بيقعد من نصف ساعة لساعة وكان بفلوس وانا اشتريته وكان مبلغ وقدره كانت اخر التحويشة اللى معايا
وبدأت اسمع الدرس الجديد وكل حاجة تمام زي كل يوم لحد ما لقيت رسالة جيالي في الديب ويب
الشخص:منور الكورس معانا يا كيرا (اسمي في الديب ويب)
انا:شكرا مين انت
الشخص:انا شخص من ضمن الفريق اللي عاملين الكورس ده ولما شوفنا النتائج بتاعتك في كل اسيمنت انبهرنا بالدرجات والذكاء بتاعك وحبينا نتعرف عليك
انا:طيب مش هعرف اسمك الأول او حتى اسم الفريق ومين انتم بظبط
الشخص:كل حاجة هتعرفها في الوقت المناسب بس المهم تركز في باقي فيديوهات الكورس علشان هتكون من ضمن مجموعة هيتم اختيارها لاختبار نهائي ووقتها لو نجحت هتكون معنا في الفريق
انا:تمام (محبتش ابين اني فرحان او مبسوط)
الشخص:ماشي ياعم التقيل وعلشان تطمن أكتر انا اسمي حارث
انا:وده طبعا اسمك في الموقع مش الحقيقي
حارث:اكيد يا كيرا، كل واحد فينا عنده الاسم الشخصي بتاعه واسم الشهرة هنا
انا:تمام اسيبك بقي واروح اكمل الفيديو بتاعي
سيبته وقتها وكملت الفيديو فعلا وطبعا كنت فرحان بدخول حارث ليا وانه بيشجعني اركز واخلص الكورس بشكل كوبس علشان انجح ويختاروني مع باقي المجموعة فرحة شخص تعب علشان يوصل للنقطة دي وخلصت الكلام معاه وفتحت الفيديو الجديد وكان الفيديو بيعلمني ازاي اكسر حماية اي سيستم مبني على نظام معين، وفهمت الدرس كويس اوي وطبقته كمان على برامج حماية على الكمبيوتر عندي ونجحت في كسرها
رجوع من الفلاش بااااااااك
في الجامعة عند هايدي وحسام
حسام:هو يونس فين
هايدي:مشي قالي مش عايز يقعد ومشي
حسام:اسكتي لان دكتور ابراهيم ناويلكم على نية وحشة
هايدي:ولا يعرف يعمل معايا حاجة انت ناسي ان بابي صاحب العميد ولا ايه
حسام:مانت بتاعت بابي لكن الغلبان يونس هيعمل ايه
هايدي:مانت عارف اني بحبه بس هو اللي بارد ومش عايز يبقي بينا حاجة وبيستهبل
حسام:هو يونس كده من وهو صغير مبيحبش يتعلق بحد ومبيخافش من حد
هايدي:طب والحل انا تعبت من اول يوم جامعة وهو تقيل معايا
حسام:لو بتحبيه فعلا استحملي لحد ما يطمن ليكي
هايدي:طيب بقولك ايه هو دماغه مشغولة ليه اليومين دول
حسام:معرفش وحاولت اعرف مرضيش يقولي حاجة
هايدي فكرت مع نفسها ولقيت اني قولتلها الحوار وحسام ميعرفش عنه حاجة يبقي كده انا اطمنت ليها
حسام:يلا نمشي بقي ولا ايه
هايدي:يلا انا معايا العربية تيجي اوصلك في طريقي
حسام:لا يا ستي انا هروح لوحدي ههههههه اخاف ارقب معاكي تعملي حادثة
هايدي:حادثة هههههه، ماشي ياعم مانت مشوفتش سواقتي
حسام:مش عايز اشوف ياختي وبعدين عيب مينفعش يونس يقول عليكي ايه.
هايدي:تصدق صح واخاف منك تعملي حاجة ههههههه يلا سلام.
في بيت يونس في ضواحي القاهرة
يونس:انا جيت يا خلق عاملين ايه
ماما:متبقاش يونس لو دخلت زي باقي الناس الهادية نورت يا حبيبي
اختي:اهلا يا هندسة هههههه
يونس:ما تسبيني ياولية انت اعمل دوشة براحتي بدلع عليكي وقمت مزغزها
ماما:خلاص سيبني هههههههه
يونس:الحج لسه برة
اختي:اه ياخويا لسه بس الأكل خلص ما البيه بتاعنا وصل
ماما:اه طبعا لازم يرجع حبيبي يلاقي الأكل جاهز علشان يأكل
يونس:حبيبتي يا دودو وروحت بوستها من خدها هغير واجي
دخلت الاوضة قلعت هدومي وخرجت خدت دش سريع ولبست وانا جوا وخرجت لقيت ابويا جيه وقعدنا عيلة هادية وجميلة نأكل مع بعض
انا:هقوم انا بقي عندي شغل على الكمبيوتر لازم يخلص بدري
ابويا:قوم يا لمض وركز شوية هااا عايزك ترفع رأسي انت واختك
انا:حاضر يا حج (لو عرفت انا بعمل ايه هتمسكني تحبسني) اوامرك
قمت دخلت الاوضة بتاعتي وبالمناسبة هي فيها سرير واحد واختي ليها اوضة لوحدها
وقعدت على الكمبيوتر كالعادة وعملت كل الخطوات والاحتياطات قبل ما فتح الديب ويب
ودخلت لقيت رسالة من حارث
حارث:هلا يا كيرا اخبارك ايه مختفي فين
انا (بكتبله):بخير يا حارث كنت مشغول في امتحانات الكلية
حارث بقي اونلاين اكنه قاعد مستني رسالتي:يا هلا بيك نورت يا صديقي
انا:تسلم يا حارث اخبارك انت ايه
حارث:بخير يا صديقي مش ناوي تكمل الكورس ولا ايه فاضلك خلاص 5 دروس وتمتحن الاختبار النهائي
انا بقلق مخبيه:ناوي طبعا، بس اخلص امتحانات الكلية وهشوف
وقتها حارث كتبلي حاجة صدمتني فعلا
حارث:ماشي اخلص بسرعة، كده كده انت قربت تخلص امتحانات الكلية علشان في مفاجأة مستنياك سلام
قفل حارث معايا وسابني لافكاري وقلقي احا ازاي عرف اني قربت اخلص امتحانات.....احيه عليا انا متراقب ولا ايه، انا خوفت من الحوار ومبقتش عارف افكر هل اكمل الكورس وامتحن واكون هكر ولا اطنش واتحجج بأي حجة ومكملش الكورس بس انا خايف برضو ليكون حارث ناويلي على نية سوداء
وانا في عز تفكيري اتصلت بيا هايدي
انا:يا فصيلة انت عايزة ايه
هايدي:في ايه ياعم براحة عليا انا غلطانة يعني اني بطمن عليك
انا:مفيش حاجة بس متعصب شوية
هايدي:خير في ايه تاني بعتلك حاجة تانية
انا:اه بعتلي بس مش هينفع اكلم هنا تحبي نتقابل؟
هايدي (بفرحة):احب طبعا يلا بينا اقابلك فين.
انا:ساعة ونتقابل في الكافية ...... اللي في المهندسين عرفاه؟
هايدي:اه عارفة المكان باي
بعد ساعة وصلت الكافية وكانت هايدي وصلت هي كمان ودخلنا سوا
انت:هتشربي ايه.
هايدي:لاتية وانت.
انا:قهوة مظبوط.
وطلبنا الحاجة وجت بعد شوية.
هايدي:خير قلقتني
انا:افصلي النت من تليفونك وانا هعمل زيك الأول.
هايدي فعلا فصلت النت من فونها وانا كمان عملت كده.
هايدي:هاوفي ايه قلقتني يابني
انا:شكله بيراقبني ويعرف انا مين.
هايدي بقلق:انت بتكلم جد طب عرفت ازاي.
انا:النهاردة لما بعتلي رسالة قالي مختفي ليه وكده كده امتحاناتك قربت تخلص وخلص الكورس في مفاجأة مستنياك.
هايدي:احيه يا يونس، معني كلامه انه بيراقبك فعلا وعارف انت مين.
انا:شكله كده يا هايدي انا مش خايف منه ولا على نفسي انا خايف على اهلي.
هايدي:وانت قررت تعمل ايه
انا:بصراحة بفكر اتحجج وانسحب من الكورس ومكملهوش
هايدي:بص هو قرار سليم وكويس جدا بس لازم قبلها تتاكد هو يعرف عن هويتك الحقيقية ايه بظبط.
انا:مش عارف يا هايدي بجد بس انا كنت عامل كل احتياطاتي فمفيش حاجة اخاف منها متقلقيش يمكن بيقولها بداعي الداعبة.
هايدي:طيب متقلقش والدنيا هتتحل وبعدين انت عارف اني اقدر اساعدك بسبب اني متعلمة Security system
انا:هشوف يا هايدي يلا نمشي بقي.
هايدي:انا رايحة للشلة تحب تيجي تغيير جو.
انا:لا انا هروح البيت.
وفعلا روحت ودخلت اوضتي وقعدت افكر مع نفسي بتاع ساعة ولا اكتر وكل ده وانا قافل اي حاجة متوصلة بالنت تخصني.
الباب خبط وكانت اختي مريم
اختي:ممكن ادخل يا باشا
انا:تعالى يا حبيبتي محتاجة حاجة
اختي:كنت محتاجة تفهمني حاجة في محاضرة النهاردة
انا:حاضر يا قمر
قعدت مع مريم وبدأنا نذاكر ونشوف الدنيا سواء وفهمتها كمان
انا:ها يا ستي فهمتي كل حاجة وحفظتيهم خلاص
اختي:اه يا حبيبي تسلملي بجد وراحت باستني من خدي بوسة حينينة
انا:يا سلام يا ناس على البوسة الحلوة دي
اختي:احمم اتلم بقي كسفتني المهم مش ناوي تحكيلي مالك بقي ومتغير الفترة دي ليه
انا:انت ملاحظة بقي ومراقبة كل تصرفاتي
اختي:الصراحة اه قولي بقي في ايه
انا:مفيش يا مزة
اختي مريم راحت حطت ايديها على رجلي ومشيتها بنية صافية بس انا هجت اوي و زبري وقف
انا:كفاية يا مريم نكلم بعدين خلاص
اختي لاحظت انتصاب زبري وفهمت وقامت خرجت بعد ما بصتله شوية
نمت وصحيت تاني يوم على ايد حد بيصحيني
دودو امي:اصحي بقي كل ده نوم يا يونس
انا:صباح الفل يا دودو
ماما:صباح العسل يا قلب دودو قوم بقي
انا:قمت اهو وشيلت الغطاء من عليا ونسيت اني نايم بالبوكسر بس وطبعا المعلم زبري صاحي وقايم
ماما:احممم عيب كده غطي نفسك افرض اختك اللي دخلت قوم يلا
انا:اسف نسيت بتكسفي يا دودو مني هههههه
ماما:قوم يا حبيبي قوم انا برة وبحضر الفطار
قمت من مكاني وخدت غيار جديد ولبس ودخلت على الحمام على طول وخدت دش محترم وفوقت الصراحة وخرجت وانا لابس ودخلت رخمت على امي شوية في المطبخ
جيت من وراها ومسكتها من وسطها
انا:الحلوة بتاعتي بتعمل ايه
ماما:خضتني يا يونس بعملكم الفطار
انا:والايد الحلوة دي بتعمل الفطار لمين بقي كلنا ولا لشخص معين
ماما:طب فك ايدك وسيبني من حضنك عايزة اركز بدل ما نتحرق
انا:جاوبيني الأول بتعملي الفطار لمين
ماما:بعمله ليونس قلبي اللي مبسوطة اوي اني خلفته وهو في حياتي انت عوض سنين كتير
انا بوستها من رقبتها وقولتلها:وانت حبيبتي يا ماما وانا جمبك وفي ضهرك
ماما:يخليك ليا يا ضهري انت يلا روح استني الفطار
انا:مفيش الكلام ده هساعدك قوليلي اعملك ايه يلا
ماما:لا انت قاعد باشا وانا اللي هعمل كل حاجة
انا:دودو مش عايز نقاش قولتلك هساعدك يلا هقطع الطماطم انا
وقفت ساعدت امي وحسيت انها اتبسط اوي بالحركة دي وخرجنا الاكل كله على السفرة كانت مريم صحيت هي كمان وابويا صحي من بدري وراح الشغل
اختي:صباح الخير ايه الفطار الحلو ده
ماما:صحي النوم ياختي، مش صحيتك يابت تقومي تساعديني
اختي:مقدرتش اقوم يا ماما كنت بذاكر طول الليل
ماما:واخوكي الراجل اللي يساعدني وانت نايمة
انا:خلاص يا ماما انا حبيت اساعدك وهي سبيها لانها تعبانة
اختي:اخويا وتوأمي القمر بحبك اووووي تسلملي
ماما:خلاص يلا كلوا، يخليكوا ليا يا سندي انتوا
اختي:مالك يا ماما انت خايفة من حاجة
ماما:لا يا حبيبتي مش خايفة بس بحبكم اوي
اختي:واحنا كمان بنحبك اوي
انا قاعد وساكت وشكيت بيني وبين نفسي مالها امي النهاردة كل شوية تقول كلام حلو بزيادة عن اي يوم تاني لتكون تعبانة او حاجة هحاول اعرف بنفسي
ماما:انت رايح الجامعة ولا قاعد
انا:قاعد يا ماما معنديش محاضرات النهاردة بس هذاكر شوية على الكمبيوتر
ماما:تمام اعملوا حسابكم خالتكم جاية على العصر كده يعني خلصوا اللي وراكوا بقي وانا هقوم ارتاح شوية
اختي:بقولك يا يونس عايزة منك مساعدة في كورس لغة JavaScript ممكن
انا:حاضر يا مريم هاتي اللاب توب وتعالى اوضتي
قمت استنيت مريم في الاوضة بتاعتي لحد ما شالت الأكل وجابت اللاب توب بتاعها وجت
اختي:معلش اتاخرت عليك كنت بشيل الاكل
انا:اتأخري براحتك طول العمر استناكي يا مزة انت
اختي:يالهوي على مزاجك الرايق وانت حلو كده
انا:الصراحة مزاجي مش رايق خالص بس انت اللي جميلة وانا بعاكس بقي هههههه
اختي:طيب كفاية بكسف ياخويا ولو اخويا شافك بتعاكسني هيفشخك هههههه
انا:خلاص ياعم جيبت وراء اهو
اختي:بص بقي انا وصلت لفيديو معين بس مش عارف اطبق خالص عليه
انا مسكت اللاب توب وشوفت الفيديو والنقطة اللي بتكلم عنها ولقيتها سهلة خالص وعلمتها تكتب الكود ازاي على البرنامج وجربت بنفسها فعلا
اختي:يخربيت جمدانك يابني انت مكملتش 5 دقائق انا عايزة ابقي زيك كده
انا:من عيوني حاضر.
اختي:حبيبي يا يونس وقربت مني باستني من خدي
كانت بوستها ناعمة اوي وزبري وقف من البوسة لكن مش عليها لاني مبفكرش فيهم بالشكل ده خالص.
انا:احم روحي ذاكري باقي الكورس يلا ولو احتجتي قوليلي.
اختي:حاضر يا حبيبي اوامرك.
خرجت مريم من اوضتي وانا كنت نار بسبب البوسة بتاعتها لاني مبحبش اعمل العادة السرية ولا اضرب عشرة والكلام ده الا قليل اوي اوي علشان عايز دائما جسمي ومخي في حالة نشاط وتركيز
تليفوني رن وكان حسام صاحبي
حسام:انت فين ياعم
انا:في البيت ياض في ايه
حسام:عمر بيسال عليك ياعم وبيقولك وحشتنا القاعدة الحلوة ما تيجي نلعب ماتشين بلاستيشن ونقعد
انا:ياعم خالتي جاية بعد شوية اتقل طيب تيجي اسلم عليها واجيلكم علشان عايزكم اصلا وخلى الواد بدر يجي هو كمان
حسام:خلاص هقفل معاك واتصل عليه..في حاجة ولا ايه؟
انا:اه في لما اجي هتعرفوا يلا سلام.
عد الوقت ومكنتش بعمل اي حاجة وكده كده زي ما فهمتوا انا مش محتاج اذاكر علشان اعدي من امتحانات الكلية بالعكس العملي كنت بجيب فيه دائما 100% والنظري كنت بلعب في 70 او 80% لانه بيبقي كذا مادة رغي وكلام وقليل اوي لما يكون فيها حاجة تخص البرمجة.
عدت ساعة ولقيت الباب بيخبط قمت افتح وكانت خالتي وبنتها سمر
انا:نورتي يا خالتو عاملة ايه
عبير خالتي:ياواد قولتلك ميه مرة اسمي عبير على طول مبحبش خالتي دي تعالي في حضني وحشتني
حضنت خالتي وقولتلها وانت كمان يا عبير وحشتيني وخرجت من حضنها سلمت على سمر بنتها اللي في ثانوية عامة.
سمر:عامل ايه يا يونس.
انا:بخير يا حلوة وانت عاملة ايه في المذاكرة.
سمر:اهي ماشية ادعيلي اعدي منها على خير.
ماما خرجت:عاملين ايه نورتوا مصحتنيش ليه يا يونس.
انا:قولت خالتي مش غريبة وتقومي براحتك انت تعبانة معنا.
ماما:يخليك ليا وانت حاسس بيا كده.
سمر:هدخل لمريم انا
انا:وانا هقوم البس ونازل لصحابي متمشيش يا خالتي الا لما اجي
عبير خالتي:ياواد قولتلك عبير يخربيتك، متخافش بايتة معاكم كام يوم لان الواد احمد وابوه سافروا لشغل في اسكندرية.
ماما:تنوري يا حبيبتي كده كده البيت واسع وشقة يونس فوق مفروشة.
سيبتهم ودخلت غيرت هدومي و روحت نازل رايح عند عمر في البيت عنده.
في بيت عمر صاحبي
حسام:اهو يونس جيه اهو ياعم علشان واجعين دماغي.
انا:في ايه يا جماعة مالكم.
عمر:ياعم مش راضي يقولنا انت عايزنا ليه.
حسام:ياخي احا ما قولتلك مقاليش حاجة.
انا:ما تحترم نفسك يا غبي ام الواد واخواته هنا.
عمر:متقلقش امي واخواتي راحوا عند جدتي اكلموا براحتكم.
بدر:في ايه قلقتنا يا صاحبي.
انا:الكل يقفل تليفونه وانت يا عمر افصل الواي فاي من الشقة واقفل اي جهاز متصل بالواي فاي.
عمر:في ايه يسطا احنا متراقبين ولا ايه.
انا:اخلص يا عمر وبعدين هفهمك.
كل واحد من الشباب مسك التليفون بتاعه وقفل الواي فاي وقفله خالص وعمر فعلا خرج فصل الجهاز وفصل كل حاجة متصلة بالنت.
عمر:ها يسطا اديني سمعت كلامك في ايه بقي.
بصوا يا شباب انا اشتغلت من وراكم على حاجة ومكنتش حابب ادخلكم فيها من بدري علشان الامان ليكم مش اكتر
حسام:انت عملت ايه ما تقول يا يونس.
انا:هكلم ياض ومتنساش نفسك.
المهم انا دخلت الديب ويب واتعلمت الهاكينج واتواصل معايا واحد من فريق الكورس وحصل ..... وحكيت ليهم كل حاجة واني شاكك اني متراقب.
بدر:في الغالب انت متراقب يا يونس فعلا خصوصا انه رمالك كلمة الامتحانات قربت تخلص.
انا:ما ده اللي هيجنني هو عارف شخصيتي الحقيقية ولا مجرد رمة الكلام هزار وخلاص.
عمر:طب بص يا صاحبي في حل بس هو خطر شوية.
انا:قول
عمر:انت هتدخل تكلمه او تستني لما يبعتلك وتقوله انك مش هتكمل الكورس وكده وانك خلاص مش محتاجه وشوف ردة فعله ايه.
انا:على اساس اني مفكرتش في الحل ده مثلا بس كلامك صح.
المهم اسمعوني كويس اوي بقي انا عايزكم تعملوا الآتي............ (هتعرفوا بعدين)
خلصت القاعدة مع الشباب ونزلت روحت وكانت الساعة 8 بليل ودخلت الشقة والدنيا كانت هادية خالص ومحدش صاحي شكلهم ناموا فتحت باب الاوضة عندي وشوفت اللي عمري ما شوفته في حياتي ....!!
يتبع
صور الابطال والناس اللي ظهرت هتكون في الكومنتات او الجزء الثاني
الجزء الثاني
لما فتحت باب الاوضة لقيت خالتي نايمة على سريري وانا عندي أباجورة في الاوضة بتكون منورة ولقيت اللي أول مرة اشوفه في حياتي حقيقي ولايف، خالتي نايمة بقميص نوم بيتي بس خارج بزها الكبير منها ومدلدل على السرير وحلمتها البني الكبيرة واقفة اوي وفاشخة رجليها والاندر الاحمر بتاعها باين كله.
مقدرتش أسيطر على نفسي قمت داخل الاوضة واتحركت براحة وقربت اشوف بزها اكتر بس فوقت من سرحاني وشيطاني وقولت عيب دي خالتي يعني زي امي مينفعش اشوفها كده ولسه هاخد هدومي وهخرج لقيتها صحيت.
عبير:انت جيت يا يونس.
انا:اه يا خالتي لسه جاي حالاً، كنت بأخد هدومي...اسف مكنتش اعرف انك نايمة هنا.
عبير (كل ده مش منتبه ان بزها خارج برة):لا ولا يهمك يا حبيبي انا جيت خدت سريرك وبهدلت الدنيا.
انا:عيب كده متقوليش كده بس احمم ممكن تغطي نفسك ودخلي اللي خارج ده ههههه.
عبير انتبهت وشافت بزها:اسفة مخدتش بالي، وبعدين انت بتبص عليه ليه يا قليل الادب انت ههههههه واول مرة تشوف يعني تلاقيك مقطع السمكة وديلها مع بنات الجامعة.
انا:ولا مقطع السمكة ولا نيلة ده انا غلبان، واه اول مرة اشوف.
عبير:انت هتستهبل يا يونس يعني ما شوفت سكس قبل كده.
(خالتي عبير جريئة عكس امي بتكسف بسرعة، لكن عبير قبيحة ولسانها قبيح وبتحب الهزار وقلة الأدب كتير من وهي صغيرة).
انا:احممم لا شوفت أكيد بس انا مش زي شباب اليومين دول يا عبير.
عبير:قصدك ايه يعني
انا:بعدين انا هخرج بقي وانت نامي براحتك، هنام برة على الكنبة.
عبير:مفيش الكلام ده انت هتيجي تنام جمبي هنا الدنيا برد واحنا في شتاء انت هتهزر تعال.
انا:انا هرتاح برة اكتر يا ستي.
عبير:هزعل منك بجد وهقوم امشي دلوقتي، سمر نايمة جمب مريم وانت تعال نام جمبي.
اخر ما زهقت من زن عبير وانا عارف انها مجنونة وممكن فعلا تقوم وتمشي دلوقتي.
انا:حاضر بس هغير هدومي واجي.
عبير:يونس انت ابني هتكسف مني غير هنا يا حبيبي متكسفش.
سمعت الكلام وكل ده عبير كانت نايمة على ضهرها على المخدة وبصالي وقمت قلعت السويت شير وطبعاً انا بروح الجيم وجسمي متقسم وكويس ومكنتش لابس من تحته حاجة وهي مركزة معايا جامد وبعدين بدأت افك البنطلون وانا مكسوف منها اصلاً بس هعمل ايه ما هي مجنونة وممكن فعلاً تمشي دلوقتي....ونزلت البنطلون وطبعاً زبري كان واضح ومنتصب شوية بسبب شكل بزازها وهي وقتها ركزت اوي وبصت على زبري وبرقت شوية.
انا:في حاجة ولا ايه مالك بتبصي كده ليه.
عبير:احممم مفيش حاجة كمل لبسك وتعال يلا.
انا:حاضر.
كملت لبسي وطبعاً زي مانتوا عارفين انا بحب انام بالبوكسر او شورت بس مش هينفع روحت لابس بنطلون بيت وطلعت جمبها على السرير.
عبير:يلا نغطي بقي لان الجو سقع اوي وانا نسيت اتغطي قبل ما انام.
وشدت عبير الغطاء علينا وانا نمت على الحرف وهي من جوا ومدياني ضهرها ونامت وانا نايم على ضهري وزبري لسه منمش ومنتصب حاجة بسيطة.
عبير اتعدلت من نومتها وراحت بصت ناحيتي.
عبير:منمتش ليه مالك.
انا:لا مفيش بفكر في حاجة.
عبير حطت ايدها على صدري:بتفكر في ايه بتحب ولا ايه احكيلي.
انا:لا مبحبش ولا حاجة بس في حوار كده شاغل بالي
فلااااااااااااااااااااااااااااااااااش بااااااااااااااااااااااااااااااااك
اسمعوني كويس اوي بقي انا عايزكم تعملوا الآتي: طبعاً انا عارف ان عمر وبدر ليهم في الحماية وفاهمين برمجة كويس اوي صح ولا ايه.
عمر:صح يا باشا متقلقش انا دلوقتي في مستوي متقدم اوي وكمان عامل البرامج بتاعتي بنفسي.
بدر:متقلقش يا يونس انا كمان اتعلمت الهكر الاخلاقي وبقيت قادر احمي نفسي واخترق اي حاجة عايزها بس مش حاجات كبيرة اوي لسه بتعلم.
انا:حلو اوي الكلام ده، وانت يا حسام.
حسام:مانت عارف يا صاحبي انا على البركة خالص يدوب انشاء مواقع وتطبيقات اندرويد.
انا:حلو يا حسام برضو هنحتاج ده بعدين بس طور من نفسك جامد اوي....المشكلة محتاجين حد رابع يا شباب.
حسام:مفيش الا شخص واحد بس اللي هيقدر يساعدك.
انا:متقولش اللي في بالي علشان مش هينفع نهائي.
حسام:لا هينفع يا صاحبي انت بلاش رخامة بس وهو هينفع.
عمر:هو قصده على مين ما تكلموا يا جماعة.
انا:قصده على هايدي صاحبتنا في الكلية.
حسام:بظبط كده هايدي كويسة جداً في الهاكينج انت ناسي انها درسته برة مصر لما سافرت مع ابوها قبل الكلية.
انا:مش ناسي بس الحوار اللي انا فيه ده خطر ومضمنش حياتي هبقي بخاطر بيها هي كمان مينفعش.
بدر:انت بتحبها ولا ايه يا صاحبي.
انا:بل حب بل بتاع انت كمان بس من الرجولة اني اخاف عليها مش احطها في طريق معرفش نهايته ايه.
حسام:ياعم وانت زعلان ليه دلوقتي، انت اعرض عليها وسيبلها حرية الاختيار يتوافق يا ترفض.
عمر:كلام حسام صح ومادام انت محتاج شخص رابع يبقي مش هتلاقي حد ثقة غيرها ولا ايه يا بدر.
بدر:صح يا جماعة المهم بس دلوقتي انت في دماغك ايه.
انا:بصوا بقي وركزوا كويس اوي، انا عايزكم انتوا الاثنين (عمر وبدر) تدخلوا الديب ويب بس تأمنوا نفسكم الاول كويس اوي وبعدين تحاولوا تعرفوا او تجمعوا معلومات عن اللي اسمه حارث ده عايز اعرف كل حاجة عنه، جمعوا معلومات على قد ما تقدروا وطبعاً مش محتاج ابلغكم تخلوا بالكم كويس اوي مش عايزين حد يقفشنا لحد ما نشوف بقي هو يعرف عني حاجة ولا لا.
عمر:سهلة يا صاحبي وبسيطة انا هبعت البرامج بتاعتي لبدر وهو هيفعلها وندخل ونحاول نخترق الداتا بيز بتاعته من الديب ويب.
بدر:متقلقش يا يونس هنحاول نجمع اكبر بيانات عنه.
انا:تمام بس مش عايز الكلام ده يحصل من بيتكم خالص، اجمعوا في كافية او مكان هادي واشتغلوا منه علشان لو الأي بي اخترق واتعرف انتوا فين يبان انكم في مكان عام.
حسام بقلق:انت ناوي على ايه.
انا:كل خير يا حبيبي، دلوقتي حارث شكله يعرف عني كل حاجة وأكيد الاختبار اللي هيطلب مني لو رفضت اني اكمل معاهم هيهددني فوقتها انا بقي هطلع اوراقي واكون مجهز نفسي واهدده انا فهمت.
حسام:فهمت يا صاحبي بس انت بتقول خلاص الكورس قرب يخلص هتعمل ايه.
انا:سهلة يابني، هأخر نفسي في اخر كام فيديو وبدل ما كنت هخلص في اسبوع هخلص في اسبوعين او ثلاثة المهم عمر وبدر يشتغلوا بسرعة.
عمر:يونس بقولك ايه فاكر الشقة القديمة بتاعتكم.
انا:اه مالها.
عمر:لسه عندكم ولا بيعتوها.؟
انا:لا ياعم عندنا خلاص فهمتك انت قصدك تخلوها المكان اللي تشتغلوا منه؟
عمر:بظبط يا صاحبي.
انا:خلاص هشوف الدنيا مع ابويا وهحاول اخد منه المفتاح بس في الخباثة، كده كده محدش بيروح هناك.
بدر:وبالنسبة للبنت اللي حسام قال عليها ما هي لازم تيجي وتبدأ معنا لما هنبقي ثلاثة هنكون اسرع من اننا اثنين بس.
انا:هتصل بيها واشوفها بكرة في الجامعة ولما نشوف هتوافق ولا لا....اشوفكم بكرة بليل يلا هقوم انا بقي سلااااام.
رجوووووووووع من الفلاااااااااااش بااااااااااااااااااك
عبير:يونس يا يونس انت روحت فين.
انا:اسف يا عبير كنت بفكر شوية.
عبير:مالك تعال في حضني وارتاح.
وراحت عبير خدتني في حضنها ونيمتني على بزازها الطرية اوي وفعلاً بزازها كانوا حلوين اوي وهي من غير برا فكان احساسهم حلو اوي زبري وقعتها وقف اوي وخبط في رجل عبير وأكيد حست بيه.
عبير:انت تعبان ومخنوق صح.
انا:مخنوق اوي وبفكر ومش لاقي حل للي في دماغي ومتزعليش مني بس مش حابب اقول.
عبير:ولا يهمك طب يلا نام.
وفعلا نمت محستش بأي حاجة وتاني يوم الصبح صحيت قبل عبير ولقيتني لسه في حضنها وزبري واقف بسبب انتصاب الصبح ورجلي طالعة على رجلها وزبري عند كسها بظبط.
عبير فتحت عينها:صباح الخير انت صحيت.
انا:احممم اه لسه صاحي دلوقتي كنت بحاول اقوم.
عبير:نمت كويس.
انا:نمت احلى نومة في حياتي لانها في حضنك يا خالتي يا حلوة انت.
عبير:يخليك ليا يا حلو انت بس قولنا ايه اسمي عبير.
انا:حاضر يا بيرو.
عبير:حلو اوي الدلع ده منك تصدق محدش بيدلعني خالص انت من النهاردة تقولي بيرو اياك اسمع منك خالتي دي تاني.
انا:حاضر يلا هقوم انا وانت كملي نومك.
وفعلاً قمت وانا واقف قدام عبير ونسيت خالص ان زبري لسه واقف وشادد اوي وعبير بصتلي وبصت عليه جامد اوي وبرقت تاني زي امبارح وفضلت مركزة عليه مرضتش اكسفها المرادي وروحت ناحية الدولاب وطلعت هدومي ودخلت على الحمام خدت دش ولبست ونزلت.
في الكلية
حسام:صباح الخير يا هايدي يونس مجاش ولا مريم.
هايدي:مشوفتهوش ومبيردش على الفون كالعادة ومريم لو جت اكيد يونس كان ظهر.
حسام:معلش اصبري عليه شوية لحد ما يثق فيكي قولتلك.
هايدي:زهقت يا حسام بجد بقي هو مش هاين عليه يبصلي وانا بحبه اوي.
انا:صباح الخير قاعدين بتكلموا في ايه.
حسام:ولا حاجة بنكلم عنك امال مريم مجتش.
هايدي ضربت حسام في ايده:قصده انه بيسألني انت فين قولتله معرفش.
حسام:ايدي يخربيتك بتضربيني ليه.
انا:وانت مالك مريم جت ولا لا، مسمعكش بتسأل عنها تاني.
حسام:حاضر ياعم مش قصدي حاجة وحشة اختك اختي انا قايم.
انا:يبقي احسن برضو بدل ما اضربك.
هايدي وشها لمع وعينها فرحت حسيت اني هعترف بحبي ليها متعرفش اني عايزها لحاجة تانية هههههههه.
هايدي:قولي في ايه وليه اتعصبت على حسام ميقصدش.
انا:سيبك من خرا دلوقتي، بصي من الاخر كده انا محتاجك معايا في حاجة.
هايدي بإحباط:خير قول.
انا:انا قررت اجمع معلومات على قدر ما اقدر عن فريق الديب ويب دول ولازم أمن نفسي منهم كويس اوي ومعايا اتنين من صحابي بس الموضوع هيبقي اسرع لو بقيتوا ثلاثة بدوروا مع بعض ومحتاجك معايا بس انا هحميكي على قدر ما اقدر لكن اعرفي ان ممكن الموضوع يبقي خطر فاختاري اللي تحبيه وهحترمك قرارك.
هايدي:هو ده اللي انت عايزني فيه يعني.
انا:اه هو، هو في اهم من كده (بعمل نفسي عبيط).
هايدي بضيقة:لا مفيش يا يونس، بس انت ليه عايز تحط نفسك في خطر ما تنسي يا يونس وطنش.
انا:مش هينفع يا هايدي حابة تساعدي ولا لا.
هايدي:مش هقدر اقولك قراري دلوقتي سبيني افكر معلش.
انا:مفيش مشكلة فكري وردي عليا مستني قرارك.
روحت قايم وسايب هايدي وهي متعصبة مني وبصراحة عندها حق انا كمان مش عايزها تتعلق بيا وتزعل لاني مبحبش اتعلق بحد وبعدين يمشي او يحصله حاجة علشان كده مش عايز ارتبط بحد ولا حد يحبني.
هايدي مع نفسها بصوت واطي شوية:اوووووف غبي انسان غبي بحبه ومش حاسس بيا او حاسس وبيستعبط.
فريدة:انت بتكلمي نفسك مالك في ايه قاعدة لوحدك ليه.
هايدي:كنت قاعدة مع يونس وقام وسابني.
فريدة:علشان كده انت متعصبة بقي.
هايدي:غبي يا فريدة عامل نفسه عبيط ومش راضي يبصلي او يفهم حتى اني بحبه وعايزة اكون معاه.
فريدة:طب اهدي طيب، حسام لما سألتيه قالك ايه.
هايدي:قالي مبيثقش في حد بسهولة مع انه واثق فيا وحصل كذا موقف اثبتلي كده بس برضو مقالش حاجة.
فريدة:ما يمكن يا هايدي فعلاً مش بيحبك متفضليش معلقة نفسك كده يا بنتي.
هايدي:فريدة متعصبنيش انا هفضل احبه مهما يحصل حتى لو ايه مش هجوز غيره.
فريدة:يخربيت الجنان طب بصي انا عندي فكرة......
(وصف فريدة:زيها زي هايدي بنت محترمة وجميلة وشعرها كيرلي وجسمها كيرفي بس مظبوط وبزازها متوسطة وطيزها طرية اوي اكنها جيلي بيتحرك ويترج ولون بشرتها بيضاء ولون عيونها عسلي وطولها مناسب لجسمها).
هايدي:فكرة ايه.
فريدة:مريم اخته يابنتي ما هي معنا وليها شلتها هنا حاولي تتصاحبي عليها ونظبط
هايدي:حلوة الفكرة دي فتحتي نفسي يلا نقوم نأكل.
في بيت يونس
دلال:صباح الخير يا عبير كل ده نوم.
عبير:نوم ايه انا صاحية من وقت ما يونس نزل.
دلال:امال مصحتنيش ليه يابنتي.
عبير:كنت بكلم مع يونس وبعدين فضلت في السرير.
دلال:ليه هو هنام جمبك.
عبير:اه نام جمبي فيها حاجة امال هسيبه ينام على الكنبة في الشتاء دي.
دلال بغيظ:مفيهاش حاجة وبعدين حصل ايه.
عبير فهمت تعبيرات دلال:مفيش يا بت يا دلال قلع قدامي بليل ويخربيت اللي شوفته.
دلال بغضب:شوفتي ايه انت بتهزري يا عبير صح.
عبير بضحك:ههههههههه في ايه يابنتي برخم عليكي هشوف ايه يعني ده ابني.
دلال:انت رخمة يا بت.
عبير:لا بس الصراحة شوفته شوية من البوكسر.
دلال بضيقة:مش هتبطلي لسانك الزفر ده وبعدين بتبصي على الواد ليه مش عيب.
عبير:عيب ليه، ما هو كمان شافني.
دلال بصدمة:احااا شافك ازاي انت بتكدبي صح.
عبير:مش بكدب، شافني وهو بزي خارج برة القميص وقالي بكسوف دخلي اللي خارج ده وكان باصص لعندي.
دلال:كمان يعني شافك وبصلك لما يجيلي هنفخه.
عبير:انت هبلة هتروحي تقولي لابنك اننا بنهزر وبنكلم عن السكس.
دلال:اه هقوله واشمعنا انت اللي تبقي جريئة يعني.
عبير:انت تعبانة ولا ايه، هو احمد مبقاش يقوم بالواجب.
دلال بكسوف:لا طبعاً قايم بالواجب وزيادة كمان.
عبير:بتكلمي جد ولا بتكدبي اصل ياعيني عليا انا قطع عندي من فترة كبيرة.
دلال:يابنتي عيب كده كفاية كلام ده البنات هتسمع.
عبير:اخلصي طيب وقوليلي بتكلمي جد ولا مبقاش ينيكك.
دلال:يخربيتك، بكلم جد وبيلمسني عادي بس مش زي الاول يعني.
عبير:طب كويس على الاقل بيدلع كسك لكن انا يا حسرة عليا محمود بقاله يجي 4 سنين ملمسنيش الا كام مرة بس.
دلال:عيب كده وبعدين ما يأما دلعك وانتوا صغيرين وفيها ايه لما تهدي انت بقي.
عبير:احا وهو انا يعني كبيرة ده انا يدوب الفرق بيني وبينك سنة واحدة في ايه يا دلال الواحدة مننا جسمها بيفور عليها من بعد سن ال30.
دلال:عارفة يا عبير وحاسة بيكي معلش يا حبيبتي استحملي.
عبير:مستحملة ومتنيلة ساكتة بهري نفسي وبعمل العادة ولا كاني بنت 16 سنة ياختي.
دلال:طب خلاص البنات صحيت.
مريم:صباح الفل عليكم قاعدين كده ليه.
دلال:مفيش لسه صاحيين منزلتيش الكلية ليه.
مريم:مانت عارفة يا ماما ان لما البريود بتجيلي مش بقدر.
عبير:انت زي سمر بنتي انا معرفش لسه معاكم بتبقي رخمة كده فاكرة يا دلال لما كنا في سنهم.
دلال:اه فاكرة مكناش بنتعب منها
سمر:بتكلمه عن ايه.
عبير:عن الدورة ياختي تعالى اقعدي.
مريم:عيب كده ياخالتي اسمها البريود
عبير:معرفش انا محن اليومين دول.
عد اكتر من 4 ساعات و يونس خلص الكلية ورجع البيت.
انا:انا جيت يا حارة ههههههه.
سمر:يخربيت الدوشة مش هتتغير.
انا:واتغير ليه براحتي واعيش واعمل هيصة.
ماما:انت جيت يا حبيبي
انا:لا لسه جاي في الطريق هههههه
ماما:اقلع يا لمض لحد ما احط الغداء وصحي خالتك
دخلت الاوضة ولقيت خالتي نايمة من غير غطاء وبرضو بزازها باينة بس المرادي بزازها الاتنين احا وكمان مش لابسة اندر وفاتحة رجليها .... هي قاصدة بقي ولا ايه
فضلت واقف بتفرج عليها وعلى جمال بزازها وانا مش حاسس اصلا بحاجة وزبي وقف عليها وعلى منظر كسها اللي قدام عيني ده بس عليه شعر شوية لحد معرفش عد ايه ولقيت امي في ضهري وبتقولي انت واقف كده ليه.
ماما بعصبية:انت واقف كده ليه ادخل غير في اوضة ابوك اتفضل.
انا بكسوف:حاضر.
بعد ما خرجت امي صحت خالتي.
ماما:ما تغطي نفسك وانت متنيلة نايمة الواد شافك.
عبير:في ايه يا دلال اكلمي حلو هو انا قصدي يعني وايش عرفني انه هيجي دلوقتي
ماما:متبقيش مستفزة مانت عارفة انه في الكلية وهيجي في اي وقت قوم يا عبير قومي.
وخرجت أمي وهي متعصبة جامد وخالتي بتبتسم وبتضحك من غير صوت.
في مكان خارج مصر مجهول عننا.
شخص1:ايه الاخبار الكورس هينتهي امتي.
شخص2:خلاص المفروض المتدربين قدامهم اقل شئ اسبوع ويخلص.
شخص3:اختارتوا مين اللي هيكمل وهيتحط في الاختبار.
شخص2:لحد دلوقتي لسه بس هنختار 4 اشخاص بالكتير ومن كل دولة شخص.
شخص1:حلو جدا بس لازم ننجز في اسرع وقت علشان ورانا شغل كتير.
في بيت يونس
بعد الغداء كنت مكسوف اوي من امي فقولت هتغداء واطلع شقتي اللي فوق وخدت معايا اللاب توب بتاعي
ماما بعصبية:رايح فين.
انا:طالع الشقة فوق.
ماما:تمام يكون احسن برضو وخد حاجات علشان تنام فوق واياك اشوفك نايم في اوضتك تاني او حتى تغير هدومك انا شوية وهجبلك حاجات فوق.
انا بكسوف:حاضر يا دودو.
ماما:بلا دودو بلا زفت انا مش طيقاك.
سيبت امي بعد ما سمعتلي كلمتين وليها حق الصراحة انا كنت وحش وقليل الادب ازاي ابص على خالتي او حتى افكر فيها بالشكل ده انا اه بهيج بسرعة وشهوتي عالية ومبهداش بس مينفعش لازم اتحكم اكتر من كده.
فتحت اللاب توب وظبطت كل حاجة وفتحت الديب ويب وقولت اتفرج على فيديو من الكورس واعملي مراجعة سريعة على اللي فات قبل الامتحان النهائي
فتحت الفيديو وفهمت الدرس كويس اوي وكان فيديو طويل حوالي ساعة وبعدها لقيت رسالة من حارث تاني
حارث:كنت فين مختفي ليه.
انا:مفيش شوية مشاغل مش اكتر.
حارث:كيرا نريدك اسرع من كده الكورس نهايته الاسبوع الجاي.
انا:حاضر يا حارث هحاول لان بسبب ظروف كده شكلي صعب اكمله.
حارث:مستحيل الكلام ده لازم تكمل انت مستواك حلو جداً واحنا ننتظر منك المستحيل.
انا:يعني ايه المستحيل مش فاهمك.
حارث:قريب اوي يلا سلام.
يدوب قفلت مع حارث ولقيت امي بتخبط عليا وداخلة.
ماما:بتعمل ايه.
انا:كنت بشوف فيديو على اللاب توب، انت متعصبة مني ليه.
ماما:يعني مش عارف انت عملت ايه ولا متعصبة منك ليه.
انا:لا مش عارف.
ماما:مش وقته بليل لما اطلع اجبلك العشاء هبقي اقولك ونكلم يلا علشان تتغداء.
في بيت هايدي
هايدي:يابنتي قولتلك الغبي مش حاسس بيا لا وكمان جاي يطلب مني طلب رخم النهاردة ويقولي عايز مساعدتك.
فريدة في التليفون:مانت يا ممحونة هتساعديه ومن غير تفكير كمان امال بترخمي ليه بقي.
هايدي:اه يا وسخة لمي لسانك اه هساعده بحبه وهقف جمبه ومش هسيبه.
فريدة:طيب هتعملي ايه في حوار مريم ونقرب منها ازاي.
هايدي:بقولك ايه يا فريدة متخليكي معايا صريحة و واضحة انت هايجة على جسم مريم صح.
فريدة:الصراحة اه البت جسمها بطل اوي وانا هموت عليها.
(فريدة بتحب الجنسين يعني سحاق ماشي ونيك مع رجالة ماشي).
هايدي:بس دي اخت يونس يعني لو يونس عرف او قفش الحوار او حتى مريم قفشت هتتنفخي.
فريدة:سيبها بظروفها عادي.
هايدي:ماشي يا فريدة يلا انا هنام شوية واصحي اكلم يونس.
في بيت عمر ومع صحابه.
بدر:ايه خلاص جاهزين علشان نساعد يونس المفروض هيجيب المفتاح بكرة ونروح الشقة بعد بكرة.
عمر:اه خلاص انا ظبطت كل الامور مع اهلي هنا اني عندي كورس ولازم احضره وهيبقي كل يوم ساعتين او ثلاثة.
حسام:الفكرة ان لحد دلوقتي هايدي مقالتش ليونس هي موافقة ولا لا.
عمر:هايدي لو جت الشغل هيبقي سهل شوية لاننا هنبقي ثلاثة لكن لو احنا الاتنين بس هيبقي الموضوع صعب وطويل.
بدر:بظبط كده المهم كده كده هنعرف من يونس بليل او بكرة.
بليل في شقة يونس اللي فوق.
طلعت دلال وهي لبسة قميص بيتي ماسك على جسمها وده الطبيعي بتاعها مع عيالها في البيت.
ماما:نمت.
انا:صاحي يا دودو تعالى.
ماما:متقوليش دودو لاني متعصبة منك اتفضل الأكل اهو.
انا مسكت ايدها وبوستها:مالك بس ليه زعلانة مني اوي كده.
ماما واتفتحت في الكلام:واقف تبص على بزاز خالتك وكسها وتقولي مالي ومتعصبة ليه.
انا اكسفت من جرائتها لاني اول مرة اشوفها كده:انا اسف مكنش قصدي ودخلت لقيتها كده فجأة وانت عارفة يعني شاب في سني بس اضيقت من نفسي اني بصيت وعملت كده.
ماما:يا حبيبي عيب مينفعش كده تبص على خالتك ولا حد من عيلتك مينفعش.
انا:عندك حق انا اسف متزعليش مني.
ماما:انا بعشقك انت واختك مليش غيركم.
انا:قمت حضنت ماما وحسيت بقد ايه جسمها طري اوي واحلى كمان من جسم خالتي، وانا بحبك اوي يخليكي ليا يا حلوة انت.
ماما بصوت هادي:وانا كمان بحبك اوي يا حبيبي متزعلنيش منك تاني.
انا:بتغيري عليا يا دودو.
ماما:اه طبعاً انت راجلي وبغير عليك ومتشوفش اي واحدة الا لما تجوز وتشوف مراتك.
انا:حاضر يا قلبي انت موووواه بوستها من جمب شفايفها ناحية خدها.
ماما:اححح طيب سيبني يلا علشان اقوم تصبح على خير.
عند مريم في اوضتها.
مريم مع نفسها فاتحة الفون ومشغلة فيلم سكس وبتشوف فيلم لام وبنتها مع اخوها.
مريم بصوت واطي لان سمر نايمة جمبها:احححححح الفيلم ده نار اوووووف كسي مولع اوي نفسي في كده اوي وخصوصاً مع يونس لاننا توأم اااااااااااه كسي وجعني اوي كان لازم يعني سمر تنام عندي....انا هحاول ادخل ايدي واحسس عليه من غير صوت وفعلاً بدأت مريم تغمض عينها وتتخيل انها هي ويونس ودلال في سرير واحد وهايجين على زبر يونس اللي شافته اكتر من مرة بدون قصد وبدأت تحسس على جسمها وبزازها الحلوين ام حلمات واقفة ووسط ونزلت بايدها على زنبورها الحلو اللي مغري اوي وفضلت تحسس على كسها واحدة واحدة.....وبدأت تطلع اصوات غصب عنها اااااااااه يا يونس الحس كسي يا حبيبي اااااااااااااه كسي سخن اوي عليك اححححححححححح مش قادرة ااااااااااااااه يا يونس قربت اجيب قربت.
سمر قلقت من النوم ولقيت مريم بتطلع الاصوات دي قامت من على الكنبة اللي بتتفرد سرير وراحت ناحية مريم ودخلت ايدها من تحت البطانية من غير مريم ما تحس وبدأت تحسس على كسها مع ايد مريم.
سمر:انت تعبانة اوي كده يا حبيبتي.
مريم فاقت:سمر انت بتعملي ايه ابعدي ايدك عيب كده.
سمر بصوت واطي جمب ودنها:ومش عيب تتخيلي يونس اخوكي بينيكك يا حلوة.
مريم:اححح عيب شيلي ايدك.
سمر:سبيني اريح كسك يا لبوة كسك سخن اوي وفضلت سمر تحسس على كسها ومريم مبقتش قادرة وعمالة تكتم صوتها بس مش قادرة احححححححححح هجيب يا سمر اااااااااااه مش قادرة كملي كملي تحسيس اااااااااااه مش قادرة اااااااااااااه ونطرتهم مريم على ايد سمر في الاندر بتاعها.
مريم:اووووف كنت هايجة اوي وانت هيجتني اكتر بايدك بس ده سر بينا اوعي حد يعرف.
سمر:متقلقيش هو انا عبيطة بس انا ريحتك تعالي ريحيني بقي وجربي لحس الكس.
وفعلاً نامت سمر مكان مريم ومريم طلعت فوقها ونزلت على طول على كسها وقلعتها الاندر وفضلت تلحسه بلسانها السخن وكس سمر كان طعمه مملح حاجة بسيطة بس مريم عجبها اوي ومستمرة وسمر اححححححح يخربيتك لسانك حلو اوي كملي كملي اااااااااااااااه ااااااااااااااه مش قادرة يا بت هجيب هجيبهم اهوووووو اااااااااااااه ونطرتهم سمر هي كمان بعد دقيقتين.
مريم:اوووف يخربيتك طعمه حلو اوي.
سمر:انت احلى يا قلبي.
مريم:بس مين يا لبوة اللي علمك كل ده.
سمر:هقولك بس سر يا مريم اوعي حد يعرف.
مريم:قولي متخافيش.
سمر:انا وماما مع بعض.
مريم:احاااااااااااااااااا بتهزري.
وكل ده كان في حد بيسمعهم من برة بس مين منعرفش !!!!
يتبع
دلال ام يونس
عبير خالة يونس
مريم توأم يونس
هايدي صاحبة يونس
باقي الشخصيات لما تظهر هحط صور تعبر عن شكلهم وهيئة جسمهم مستني تعليقاتكم وتوقعاتكم مين اللي سمعهم.
الجزء الثالث
دلال:احا يا عبير بقي بتنيكي بنتك وبتتساحقي معاها طب هعمل ايه في المصيبة دي يعني تسخني ابني عليكي وكويس ان ابني مبيفكرش بالشكل ده فيكي وكمان بنتك تسخن بنتي وتعمل فيها كده، لا لازم تمشي من عندنا او اخلى بالي منها كويس.
دخلت دلال الاوضة ولقيت احمد جوزها صاحي.
احمد:ايه الاخبار كنتي فين يا حلوة بالقميص ده.
دلال:انت فايق اوي يا احمد اسكت لاني مصدعة وتعبانة.
احمد:ليه بس سلامتك مالك يابت انت وحشتيني وعايزك.
دلال:وازاي بقي واختي هنا والبنات كمان.
احمد:عادي يا دلال هنوطي صوتنا شوية يلا بقي تعالى.
دلال:طيب اصبر هغير هدومي واظبط نفسي يا حبيبي.
احمد:انت كده بطل تعالى بقي.
قربت دلال من احمد جوزها وراح باسها من شفايفها بوسة سريعة وراح نازل على بزازها يفعص فيهم ويبوسها منهم اوي وفضل يرضع من بزها ولا اكنه محروم منهم بقاله سنين، ودلال مش قادرة منه وعمالة تطلع صوت واطي ااااااه كفاية حلماتي ملتهبة لوحدها من الشتاء كفاية يا احمد اااااااااااه احححححححححححح بزازي وجعتني واحمد كل ده مش عايز يسيب بزازها في حالهم.
دلال:انت جعان اوي كده يا حبيبي طب ارضع براحة.
احمد:امممم هممممممم برضع اهو يا حلوة.
دلال:ااااااااه يا احمد بزازي عوزاك اوي تعال حط زبرك ما بينهم.
احمد قام وخرج زبره وكان متوسط الحجم والطول وكويس بالنسبة لسنه وحطه ما بين بزاز دلال وضغطت دلال ببزازها على زبره وفضلت طالعة نازلة بيهم عليه وهو بيطلع اصوات ومش قادر منها.
احمد:اااااااااه يا دلال حلو اوي بزازك ساقعة على زبري احححححححححح.
دلال:عجبك اوي كده الوضع ده طب يلا امسك نفسك اوعي تجيب.
احمد:اااااااااه حاضر هحاول يا حبيبتي يلا كملي.
دلال:طيب العبلي في كسي وانت فوقيا كده يلا.
احمد نزل ايده وفضل يحسس على كس دلال وهي مش قادرة من كسها ونفسها احمد يقوم يدخل زبره دلوقتي بس هي عارفة انه لو دخله هيجيبهم بسرعة من سخونة كسها وفضلت تحك بزازها في زبره وهو مش قادر منها وراح نطرهم على بزازها.
دلال:احمد في ايه انت جبتهم بسرعة اوي.
احمد:معلش يا روحي بس بزازك ساقعة اوي على زبري ومقدرتش.
دلال:يعني لو دخلته في كسي تجيبهم بسرعة من سخونته ولو بزازي تجيبهم بسرعة برضو.
احمد:معلش يا دلال هكملك لحس لحد ما تجيبي.
دلال:لا اوعي انا هكمل وانت اتفرج عليا.
وفعلاً احمد بعد عن دلال وهي بدأت تحسس على بزازها وتوزع عليهم لبن احمد الخفيف وتلحسه وهي بتقوله طعم لبنك وحش المرادي وخدت من لبنه ودهنت كسها وفضلت تحسس عليه وتطلع اصوات ااااااااااااه يا زنبوري يا نار انت محدش حاسس بيك ااااااااااه يا زنبوري الهايج الواقف ااااااااااه اححححححححح كسي ياحمد اتفرج ياحمد على هيجان مراتك اااااااااااه انا هايجة ياحمد ما تيجي تريحني يا راجل كفاية زبرك النايم ده خليه يقف ااااااااااااه مش قادرة اااااااااااه مش قادرة وفجأة دلال افتكرت كلام مريم وسمر وتخيلت يونس معاها.
احححححححححححححح يالهوي انا هيجت اوي ليه كده ياحمد احااااااااااا انا هايجة اوي هايجة اوي.
احمد:مالك في ايه انت اتخيلتي ايه.
دلال:عيب اقولك هتزعل مني.
احمد قرب من دلال وراح محسس معاها على كسها:لا مش هزعل قولي يلا.
دلال:اااااااه سمعت مريم من شوية بتتخيل يونس روحت اتخيلت يونس انا كمان وهيجت اوي على الفكرة.
احمد:اه يا اوساخ هايجين على الواد الدكر اللي حليتنا في البيت طب ادعكي كسك يا لبوة ابنك انت.
دلال:اححححححح ياحمد ايوة انا لبوة ابني وحبيبته ملكش دعوة بينا احححححححح يالهوي انا قربت اجيبهم احححححححح قربت قربت يالهوووووي اااااااااااه بجيب بجيب.
احمد:يخربيتك وطي صوتك اختك هتسمع.
دلال بعد ما هديت:اوووووف تعبت اوي، اانا اسفة ياحمد على كلامي بس غصب عني.
احمد:مش زعلان منك يا حبيبتي ده مجرد خيال تعالى في حضني يلا علشان ننام.
فوق عند يونس.
هايدي بتتصل بيه:هاي عامل ايه صحيتك.
انا:لا صاحي يا هايدي ايه الاخبار.
هايدي:كويسة وانت.
انا:مش احسن حاجة بس تمام يعني.
هايدي:ليه بس ممكن تحكيلي يا يونس ونقرب شوية من بعض.
انا:نقرب ازاي يعني ما احنا قريبين اهو بدليل اني طلبت مساعدتك.
هايدي بصوت ناعم:قصدي يا يونس احمممم انت فاهم قصدي كويس بلاش رخامة.
انا بضحكة خفيفة:لا مش فاهم يا هايدي واهدي يا ماما هههههه.
هايدي:ضحكتك حلوة احمممم المهم ليه مش كويس.
انا:متخانق مع ماما شوية وزعلانة مني وقاعد في شقتنا فوق لوحدي هههههه.
هايدي:متعاقب يعني ههههههه.
انا:حاجة زي كده أصل خالتي بايتة عندنا من يومين ولسه مطولة شوية ونايمة مكاني.
هايدي:مريم عاملة ايه دلوقتي هتيجي معاك بعد بكرة ولا لا.
انا:هي كويسة اه دلوقتي بس مش عارف هتيجي ولا لا، أصل مريم مش بتحب اجواء الزحمة والمحاضرات.
هايدي:بس أكيد شاطرة زيك في البرمجة.
انا:اه كويسة وذكية وشطورة في البرمجة المهم يا هايدي قررتي ايه.
هايدي:احممم الصراحة....
انا:خلاص مكمليش وبلاش تتحرجي مش هزعل انك مش هتقدري تساعدي.
هايدي:ياعم اصبر انا كنت هقولك هساعدك ومينفعش اسيبك لوحدك.
انا:ماشي يا هايدي شكراً جداً ومتقلقيش انا هحميكي كويس وهبقي في ضهرك دائماً.
هايدي بمحن:مش عايزك في ضهري عايزك ....
انا:كملي بتقولي ايه مش سامعك.
هايدي:ولا حاجة، تحب نتقابل امتي بكرة علشان تعرفني على الشباب وكمان نبدأ التجهيزات.
انا:هكلمك الصبح ونظبط يلا جووود نايت يا حلوة.
هايدي بفرحة:جوود نايت.
قفلت هايدي مع يونس والتليفون مسكتش.
انا:يا دي النيلة مش وقتها خالص، وحشتيني عاملة ايه.
الانثي:يعني كنت سألت يا وحش انت، مبتتصلش بيا ليه موحشتكش يعني.
انا:عيب عليكي يا خالتي وحشاني.
سارة خالة يونس الصغيرة:لو وحشتك فعلاً هستناك تيجي تتغداء معايا اخر الاسبوع واياك مجيش وقولتلك كذا مرة اسمي سارة او اي دلع تحبه مش خالتي.
انا:حاضر يا سارة هشوف دنيتي وهجيلك.
سارة:مفيش اعذار مستنياك يلا سلام علشان حسن جوزي لسه جاي هقوم اشوفه.
قفلت مع سارة و روحت قفلت تليفوني وقولت هنام انا تعبت اوي.
عند سارة خالة يونس في بيتها.
حسن:بكلمي مين يا سارة.
سارة:بكلم يونس يا حسن.
حسن:انت مش ناوية تشيلي اللي في دماغك ده بقي.
سارة:وانت مش ناوي تهدي على نفسك قولتلك شروطي وانت مش قادر عليها يبقي خلاص.
حسن:هو يأما كده يأما كده.
سارة:اه يا حسن يأما تخليني اتناك براحتي من اي حد يعجبني أو تخليني اغري ابن اختي وينكني هنا زي ما كنت بغرية الايام اللي فاتت.
حسن:وافرضي فضحك بقي ولا اكلم وقال لحد وقتها هتعملي ايه.
سارة:ليه هو انت فاكره خول زيك ولا هيعرص عليا، ده راجل وسيد الرجالة وهيحافظ عليا.
حسن:بقي كده بتعيريني يا سارة شكراً ياستي.
سارة:متزعلش خلاص بس انت بتقول كلام يضايق ويعصب.
حسن:وجاي امتي بقي.
سارة:مقالش بس انا قولتله مستنياك واياك تعتذر.
حسن:وناوية بقي تلبسيله ايه ومتنسيش تعملي سويت لكسك.
سارة:خليها مفاجأة ملكش دعوة انت واعمل حسابك يومها تبات برة.
تاني يوم الصبح.
صحيت ونزلت لتحت ولقيت الكل مستني على الفطار.
انا:صباح الفل عليكم معلش اتأخرت.
ابويا:صباح النور انت بتنام فوق ليه ما تنام هنا على الكنبة.
ماما:كده احسن فوق اريح عن هنا ولا ايه يا يونس.
انا:اكيد يا ماما فوق اريح من هنا، متقلقش يا حج بقولك عايز منك خدمة كده.
ابويا:قول.
انا:محتاج مفتاح شقتنا القديمة يا بابا عايز اروح انا وكذا حد من صحابي ونلعب بلاستيشن هناك.
ابويا:طب ما يجوا هنا يا بني عادي.
انا:يجيوا فين يا حج.....واخلى صحابي يشوفوا حريمي انا بغير عليهم ومحدش يقدر يبصلهم حتى.
ماما:يخليك لينا يا حبيبي انت.
ابويا:عجبتني يا يونس وعلشان كده هديك المفتاح بس بلاش حركات شباب هااااا.
انا:متقلقش يا بابا.
ابويا:وانا واثق فيك خلاص تمام.
عبير:يابختك ياعم نايم على سرير لواحدك في شقة لوحدك.
انا:مانت واخدة سريري هو انا اكلمت ههههههههه.
مريم:يونس عايزك بعد الفطار ممكن.
انا:من عيوني يا حلوة انت.
سمر:عاكس عاكس وانا محدش معبرني هههههههه.
انا:خلاص متزعليش وانت كمان حلوة.
خلصت فطار مع العيلة وقمت جهزت ولبست وشيكت نفسي وروحت خارج من اوضتي.
عبير:يا مز انت رايح فين كده.
انا:مع ناس صحابي يا بيرو.
عبير:يالهوي عليا احلي بيرو بتطلع منك انت.
ماما:ما تتلمي يابت شوية في ايه.
عبير:انا جيت جمبك انا بعاكس حبيبي ده.
ماما بغضب:اخلص يا يونس وشوف انت رايح فين يلا.
انا:يلا سلام اشوفكم بليل.
نزلت من البيت و روحت واخد تاكسي وكان معايا مفتاح الشقة بتاعتنا القديمة واتصلت على هايدي.
انا:صباح الخير.
هايدي:صباح النور ايه الاخبار.
انا:بخير انا في الطريق اهو هتقابليني بعد ساعة عند كافية ...... عارفة المكان ولا.
هايدي:هفتح جوجل ماب وهعيش متقلقش اشوفك كمان ساعة سلام.
قفلت مع هايدي واتصلت على حسام.
انا:صباح الفل يا صاحبي.
حسام بضيقة:صباح النور.
انا:مالك يسطا في ايه.
حسام:مفيش انت فين كده.
انا:في الطريق للشقة اهو هات باقي الشباب بقي وتعالوا يلا....هعدي الاول اجيب هايدي تكونوا انتوا وصلتوا.
حسام:ماشي تمام سلام.
بعد نص ساعة في الطريق وصلت وقعدت في الكافية وبعت لهايدي لوكيشن المكان.
اقل من ربع ساعة ولقيت هايدي وصلت وكانت لبسة طقم شيك اوي وحلو عليها.
هايدي:اتأخرت عليك.
انا:يا باشا انت تتأخري براحتك هو انا اقدر اكلم الجمال ده كله.
هايدي بفرحة:بجد يا يونس انت شايفني حلوة كده.
انا:مفيش اجمد من كده يا بنتي.
هايدي:شكراً ليك ايه نقعد هنا ولا هنتحرك على المكان.
انا:الشقة في العمارة اللي فيها الكافية اصلاً بس حبيت نطلع انا وانت لما الشباب تيجي علشان ميبقاش شكلها وحشة.
هايدي:الي تشوفه بس انا مبخفش وانا معاك وعارفة انك بتحافظ عليا.
انا:خلاص تمام تحبي نقوم.
هايدي:اللي تقول عليه يلا بينا.
قمت وطلعت انا وهايدي الشقة بتاعتنا القديمة ومكنش في نيتي اي حاجة تجاها بالعكس كنت فعلاً بحافظ عليها اكنها مريم بظبط بس من ناحية المشاعر فهي عجباني الصراحة بس لسه موثقتش فيها للدرجة دي.
بعد ربع ساعة جت الشباب وقعدنا كلنا.
عمر:ايه الاخبار يا يونس جهزت كل حاجة.
انا:متقلقش انا معايا مبلغ في البنك كنت محوشه هجيبلكم بعض الحاجات وانتوا هتستخدموا اللاب توبات بتاعتكم هنا.
هايدي:احمم لو تحب اساعدك انا تمام.
انا:شكراً يا هايدي، احب اعرفكم هايدي صاحبتي ومعايا في الكلية ودول صحابي عمر وبدر وطبعاً انت عارفة حسام لانه معانا.
هايدي:اهلا بيكم بس عمر وبدر بيدرسوا ايه.
عمر:انا اكبر اصلاً من يونس انا عندي 25 سنة ومخلص كلية تجارة وشغال محاسب وهوايتي البرمجة.
بدر:انا بقي ابن عم عمر بس اصغر منهم عندي 20 سنة وفي كلية اداب بس هوايتي برضو البرمجة.
حسام:مش محتاج اعرفك بنفسي ههههههه.
انا:اديكي يا ستي عرفتيهم وبعد كده هتبقي معنا في الايام اللي هنجمع فيها هنا علشان نتابع شغلنا.
هايدي:بس انت هتكون موجود صح.
انا:اه اكيد متقلقيش من حاجة عمر وبدر وحسام اكني انا بظبط وشباب محترمين.
هايدي:مش قلقانة قولتلك طول مانت جمبي.
حسام:يونس عايزك على جمب شوية معلش.
قمت انا و حسام علشان نكلم.
انا:مالك يسطا خير قولي.
حسام:بصراحة كده زعلان منك بسبب عصبيتك عليا اوقات وكمان يوم لما سألتك على مريم.
انا:بص يسطا لو هنكلم عن موقف مريم فطبيعي ارد عليك كده لانها اختي وبغير عليها ومسمحش لحد حتى لو مين يكلم او يسأل عنها بدون اي وجه حق، أما بقي لو هنكلم عن عصبيتي عموماً واني اوقات برخم عليك واقولك متنساش نفسك بكون متعصب او انت بتعمل وقتها دور القائد في وجودي واحنا متفقين انا وانت انك دراعي اليمين وفي ضهري في اي حاجة وانت اخترت تبقي رقم 2 دائماً من واحنا صغيرين صح ولا لا.
حسام:صح يا صاحبي وانا مكنش قصدي اسأل بنية وحشة عن مريم بصراحة كده يا يونس انا معجب باختك وعايز اجوزها.
انا:انت فأجتني الصراحة، بس انا عن نفسي يا حسام معنديش مانع بس هشوفها هي الأول وارد عليك حاضر.
حسام:بتكلم جد انا كنت خايف فشخ لتكون هتزعل مني او تخسرني ياعم.
انا:لا ياعم متقلقش بس لو هي قالت لا متزعلش انت تمام.
حسام:تمام يا صاحبي يلا ندخلهم واه صحيح باين اوي ان هايدي بدأت تلمح كتير قدام الشباب.
عند هايدي والشباب في الأوضة.
عمر:انت ساكنة فين يا هايدي.
هايدي:قاعدة في الشيخ زايد.
بدر:ده مشوار لهنا.
هايدي:معايا عربيتي فالموضوع سهل عليا.
عمر:بس الصراحة انت شكلك جميل اوي.
هايدي:احممم شكراً ليك.
عمر:ينفع اسألك سؤال.
هايدي:اتفضل.
عمر:انت مرتبطة.
هايدي:لا مش مرتبطة.
عمر:هي الشباب اتعمت ولا ايه ازاي مش مرتبطة... ولا بتفكري طيب.
هايدي بضيقة:لا مش بفكر وبعدين انا بحب شخص ومستنياه حتى لو هستني العمر كله فياريت متكلمش معايا في حاجة زي كده تاني ويبقي في بينا حدود في التعامل عن اذنكم ولسه هتخرج لقيتني في وشها وكنت سمعت ردها.
انا:رايحة فين حد ضايقك.
هايدي:لا مفيش حد ضايقني هشم هواء بس وجاية.
انا:حسابنا بعدين يا عمر.
عمر بنظرة قلق:تمام يا يونس.
خرجت عند هايدي وجاي من وراها سمعتها بتعيط.
انا:احمم بتعيطي ليه.
هايدي بتمسح دموعها:لا مبعيطش بس عيني دخل فيها حاجة.
انا:هتخبئ عليا يعني انا سمعت كل حاجة وانتوا جوا وسمعت ردك كمان.
هايدي بانتباه:وبعدين.
انا:بصي يا هايدي انا مش غبي ولا عبيط علشان مفهمش انك بتحبيني وعوزاني بس انا مش قادر بجد اعيش حاجة زي كده دلوقتي فبلاش تضيعي مشاعرك مع واحد زيي على الفاضي لاني مش قادر ادخل في علاقة.
هايدي:شششش متقولش على نفسك كده و زي ما سمعتني هستناك العمر كله لاني بحبك وكفاية عندي انك تفهمني وتحس بيا وتوعدني انك تفكر وتدي لقلبك فرصة.
انا:حاضر يا هايدي اوعدك (يا عبيطة انا معجب بيكي برضو بس خايف من مستقبلي وانت غنية وانا ميسور الحال).
هايدي:شكراً يا يونس.
دخلت انا وهايدي لجوا وبدأت معاهم في الكلام المهم.
انا:دلوقتي يا جماعة يعتبر احنا جاهزين وهنبدأ شغل بعد الامتحانات خلاص فاضل مادتين والترم يخلص ويبقي معنا فترة طويلة براحتنا وبخصوصك يا هايدي لو مش دائماً هتعرفي تبقي هنا معنا وقتها قوليلي عادي.
هايدي:هظبطها معاك يا يونس بيني وبينك.
انا:تمام مفيش مشكلة، المهم يا جماعة اليومين دول عايزكم على قد ما تقدروا تجيبوا معلومات عن حارث تاريخ انشاء حسابه امتي دخل الديب ويب بيفتح امتي بيكلم مين بيتواصل مع مين وبيعمل ايه ومين اعضاء الفريق اللي عاملين الكورس وفاتحين من انهي بلد الحقيقية واللي مش حقيقية عايز اعرف عنهم كل حاجة وطبعاً انا هشتغل معاكم وهساعدكم.
عمر:طيب وخلال الفترة دي هتقدر تكمل الكورس عادي وتعمل الاختبار ولا ايه الدنيا.
انا:هحاول يا عمر ولو حتى جيه وقت الاختبار وانتوا لسه مجبتوش معلومات قوية وقتها هسمع الاختبار منهم وهقرر اعمل ايه.
حسام:تمام يا يونس، وانا اليومين دول هشتغلكم على برنامج بيكسر اي اتصال بفي بي ان علشان نقدر نعرف هما فاتحين منين بظبط وقاعدين فين كمان ونجيب كل حاجة عن معلومات الجهاز بتاعهم.
انا:حلو اوي الكلام ده يا حسام عاش عليك ولو انا يا جماعة مش موجود حسام بدالي تمام.
هايدي:وانا هحاول على قد ما اقدر اجيبلك بياناتهم من اجهزة الدولة اللي عايشين فيها متقلقش.
انا:مش قلقان لكن عايزكم تخلوا بالكم من نفسكم اوي ومحدش يدخل على المواقع او يعمل اي نشاط الا لما يكون مشغل اكتر من أي بي ادرس ويبان انه مش في مكان ثابت وبيتحرك.
الكل:تمام يا يونس.
انا:يلا يا هايدي علشان نمشي.
نزلت انا وهايدي من المكان وهي ركبت عربيتها وودعتها وكنت مبسوط اني كلمتها واضايقت كمان لاني خليتها تعيط بسببي.
في مكان مجهول منعرفش عنه حاجة.
شخص1:ايه الاخبار اتواصلت مع الاعضاء.
شخص2:اه اتواصلنا معاهم بس لسه محدش خلص الكورس وكمان احنا لسه هنصور اخر فيديو اللي هيبقي فيه كل التراكات النهائية.
شخص3:واختارتوا مين بشكل مبدائي.
شخص2:كيرا من مصر، دارك من المغرب، نايت من المانيا، العارفة من السعودية، وان من روسيا.
شخص1:والباقين ايه الاخبار معاهم.
شخص2:كلهم عاديين ونتائجهم كانت عادية جداً.
شخص3:طيب جهزتوا الاختبارات لكل شخص فيهم.
شخص2:جهزت لكيرا و للعارفة و نايت لكن الباقين لسه.
شخص1:تمام جداً بالتوفيق معاكم ولينا والناس دي هتبقي استفادة قوية للفريق لو نجحوا في الاختبار.
خلص يونس مع هايدي والشباب وقام راكب تاكسي وراح على بيت خالته سارة علشان اتصلت عليه امبارح.
انا في التليفون:ايه الاخبار فاضية.
سارة:ولو مش فاضية افضالك يا حبيبي انت جاي ولا ايه.
انا:ماشي قدامي ربعاية واكون عندك.
قفلت مع سارة وبعد ربع ساعة كنت وصلت وبخبط على باب سارة وبالمناسبة سارة مبتخلفش.
وفتحتلي سارة بس وهي لبسة طقم مغري جداً بادي كت ومن غير برا وحلمات بزازها باينة وواقفين وشادين وبنطلون طري اوي ومن كتر ما هو طري شفايف كسها متحددة في البنطلون وداخل بين طيزها ومن غير اندر.
سارة:وحشتني جداً ادخل ادخل.
انا:وانت كمان، امال فين حسن مش موجود ولا ايه.
سارة:لا في الشغل لسه مجاش بس ايه المفاجأة الحلوة دي.
انا:قولت اجيلك علشان متزعليش مني معلش الامتحانات بقي وكده.
سارة:ولا يهمك وخدتني بالحضن وحسيت بطراوة بزازها اوي وهمست في ودني (وحشتني اوي وبزازي وحشتها).
انا:وانت كمان وضربتها على طيزها.
سارة:اااااااااااه طيزي وجعتني من ايدك.
انا:تعالى عايز ارضع من بزازك اوي وجعان عليهم.
سارة:عيوني يا دكري استناني في الاوضة.
دخلت الاوضة واستنيت سارة وتعالوا اقولكم ازاي انا وسارة كده علشان محدش يتوه مني.
فلاااااااااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااك.
في يوم كانت سارة وخالتي عبير وامي وجدتي وجدي مجمعين عندنا وجيه وقت النوم وزي مانتوا عارفين احنا عايشين في بيت ملكنا.
ماما:يونس وسارة ومريم هيناموا فوق، والباقي هينام هنا.
انا:تمام يا ماما انا طالع بقي.
وطلعت فعلاً ودخلت اوضتي ونمت وبعدها بشوية لقيت الباب بيتفتح وحد بيتسحب على طراطيف صوابعه فعملت نفسي نايم علشان اشوف مين ده وعايزايه افتكرت في الاول حرامي بس لما فتحت عيني حاجة بسيطة لقيتها خالتي سارة وداخلة وهي لبسة قميص نوم.
سارة مع نفسها بصوت واطي:كويس انه نايم مش قادرة ابطل تفكير في زبرك لما شوفتك بتستحمي النهاردة احححححححح على بتاعك اكبر من بتاع جوزي بمراحل واشد منه.
وقربت سارة من سريري وبدأت تحسس على زبري (زي مانتوا عارفين بنام بالبوكسر بس). وفضلت تحسس عليه وتعض بشفايفها وكانت هايجة اوي وايدها على كسها وفاكرة ان نومي تقيل.
انا عملت نفسي بفتح عيني:بتعملي ايه يا سارة.
سارة بصوت محن:يونس انا اسفة بجد معرفش انا بعمل كده ازاي بس مش قادرة ابطل تفكير فيك ارجوك ريحني يا حبيبي انا خالتك حبيبتك ومحتاجة ليك.
انا:عيب كده يا سارة مينفعش انت خالتي يعني زي امي.
سارة:بلا عيب بلا بتاع.
وراحت سارة منزلة البوكسر بتاعي وقالتلي سيبني ابوس ايدك وراحت طلعت على زبري ونامت عليه بس من غير ما تدخله في كسها وفضلت تفرش نفسها لحد ما نزلتهم وقامت تجري على برة.
رجوع من الفلااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااك
سارة:اتأخرت عليك.
انا:لا بس شغلي التلفزيون علشان عارف صوتك عالي وهتفضحينا.
وشغلت سارة التلفزيون وجت طلعت على جسمي وخرجت بزازها وبدأت ارضع فيهم واكل فيهم جامد وهي بتصوت ااااااااااه يا يونس مش قادرة اااااااااااه يا حبيبي نفسي زبرك يدخل فيا بقي اااااااااااااااه مش كفاية رضاعة وتنيك كسي بقي.
انا:قولتلك لا قبل كده انا بريحك بطريقتي وبس غير كده لا.
سارة:ااااااااه طب حط ايدك على كسي اهو رفعتلك نفسي.
قمت انا دخلت ايدي وبدأت افرك زنبورها وادعكه وهي مستمتعة اوي.
سارة:ااااااااه علشان خاطري طيب فرش كسي بزبرك زي اول مرة بينا فاكرها.
وقامت سارة قلعت البنطلون لقيت كسها محمر اوي وبيلمع من العسل اللي نزل منها وقلعتني البنطلون والبوكسر ومسكت زبري تمص فيه شوية.
انا:ااااااح انت بتعملي ايه يا مجنونة.
سارة:سيبني امص في زبرك اللي مجنني ده شوية.
ااااااااه يجنن زبرك وحلو اوي وبضانك كبيرة ومليانة لبن نفسي اللبن ده ينزل في كسي بقي اااااااااااااه تعال يا حسن شوف الزبر اللي بحق وحقيقي مش بتاعك ااااااااااه.
انا:وطي صوتك يا مجنونة مصك حلو اااااااااه هيجتيني اوي تعالى اطلعي عليه.
وقامت سارة وطلعت على زبري وزي المرة اللي فاتت فضلت تحك كسها في زبري وشفايف كسها تروح وتيجي ما بين زبري وانا حاسس بكسها بينبض ازاي عليا بس انا مانع نفسي ادخله فيها علشان مينفعش.
سارة:اححححححححح نار في كسي حرام عليك دخله بقي سيبني اتمتع بيه جوا كسي.
انا:بعينك زبري مش هيدخل فيكي الا لما انا اقول.
سارة:احححححححح نار نار ااااااه هجيب هجيب يا يونس على بتاعك ااااااااااااااااااااه بجيب بجيب وراحت نطرتهم عليا.
في نفس الوقت شخص مجهول لحد دلوقتي بيخترق قناة فضائية.
بيشتغل على الكمبيوتر بتاعه وبيحضر نفسه انه قرر هيخترق قناة فضائية كبيرة في مصر وهيعلن عن اسمه وفعلاً دخل من الجهاز بتاعه وبدأ يفتح برامج الحماية بتاعته وجهز كل ادواته وعمل لوج ان للسيستم بتاعه وبدأ يكتب اكواد معينة وغريبة بالنسبة لينا.
صوته:اخيراً قدرت اوصل لهنا خلاص كلها دقيقة وهبقي قدرت ادخل على القناة واحط الشعار بتاعي على البث المباشر اللي شغال دلوقتي.
ومفيش أقل من دقيقة واتقلبت شاشات التلفزيون واتحول شكلها لالوان كتيرة وظهر لوجو المهكر .... كيرا.
سارة:يونس في ايه انت مركز في ايه.
انا:احااااااا طب ازاي !!!!