ا
ابيقور
عنتيل زائر
هاي انا احمد ٢٤ سنه حابب احكي قصتي الاولي يا رب تعجبكم
نبدا قصتنا ونقول ان بحكم الولاده بعضو ذكري فده معناه ان اهلي اعتبروني ولد انا بسكن في مدينه من مدن الصعيد اسمها قنا امي من بحري انا اتولدت بداية سنة ٢٠٠٠ امي متعلمه تعليم جامعي وكمان من عيله راقيه في القاهره امي مكنتش حابه انها تخلف بعد الجواز علي طول ىغم انها كانت بتحب بابا فكانت بتاخد حبوب منع الحمل وحملت بيا لكن ام تشعر بي امي وانا في بطنها سوي في نهاية الشهر الثالث وكانت مستمره في تناولها لحبوب منع الحمل وبصوره مركزه لانها مكنتش عايزه تحمل زي مقلنا والي ساعد ان جسمي اتشرب بالهرمونات الانثويه وبعد م اكتشفت امي انها حامل فيا كانت امورها استقرت مع بابا وخلاص مفيش مشكله انها تحمل لكن اتمنت اني اكون بنت وفضلت تحلم اني بنت في بطنها لدرجه انها جابتلي هدوم بنت لكن ولسبب غير معروف ( الشيميل اجمل من البنات بكتير والي عايز يعاركني يعاركني ) جيت بعضو ذكري والي اعتبروه اهلي خلاص اني ولد واهلي ابويا فرحوا جدا ان ابنهم جاب ولد من المصراويه زي مكانوا بيقولوا عنها كنت ابيض زي ماما وعيوني زرق وبخدود ولان امي كانت عامله حسابها اني بنت مكنتش جيبالي هدوم ولد فلبستني هدوم البنت وكمان زي م ماما حكتلي انها اخدت فتره مش متقبله اني ولد وبابا طبعا كان مدايق ازاي تلبسي ولد هدوم بنت وكان يتكسف يطلعني وانا لابس هدوم البنت وبعد فتره بدات ماما تتقبل اني ولد لكن برضه فضلت حاجه في نفسها بتقلها اني بنت مش ولد وكانها كانت حاسه لكن خلاص تقبلت الامر الواقع وبدات تتعامل معايه كولد بلبس لبس ولد وبتعامل كولد بدات ماما تربيني علي الاتكيت وازاي اكون زوق مع الناس وكانت تحبني جدا جدا لدرجة كانت تنيمني في حضنها لحد م دخلت الابتداىي وانا كنت احبها اكتر من بابا لكن بابا مكنش حابب الوضع ده لكن ماما كانت مصره اني مبعدش عن حضنها وكده كنت احس ان بابا بيكرهني انه عايزني انام لوحدي وانا كنت رقيق خالص من اي حاجه ممكن اعيط فماما مكنتش تسيبني ماما بتحكيلي اول يوم رحت فيه الحضانه فضلت مستنياني قدام الباب طول اليوم لحد مخرجت وقالتلي انت اول مخرجت جريت عليا وحضنتني لاني مكنتش طبعا متعود ابعد عنها وعمري اصلا م بعدت عنها واول مسالتني قالتلي عرفت مين قلتلها عرفت صاحبتي يسمين وقلت لماما علي لبسها انها كانت لابسه فستان حلو اوي وكانت عامله شعرها ضفرتين وان ده كان عاجبني قوي وان كان نفسي يكون عندي شعر زيها لكن ماما حست من كلامي ان ده غيره مش اعجاب واكن الي قلته صحا حلمها تاني اني بنت وفضلت علي كده طول السنه كل يوم ارجع من الحضانه بقول لماما كده ولما كنت مثلا انزل الشارع كنت احب اقف جمب البنات الولاد مكنوش بيلفتوا نظري كنت احب العب العاب البنات وفي مره بابا مسكني ضربني لدرجة اني اتعورت ونزلت دي فماما عملت مشكله كبيره جدا وسافرنا عند بيت جدي لكن مقدناش كتير وبابا جه اعتزرلها ووعدها انه مش هيقربلي تاني مهمي حصل وعلي الوعد ده رجعنا الصعيد تاني ودخلت ابتداىي وبدات ابقي في اوضه لوحدي وماما بدات تحلم تاني انها تجيب بنت فحملت وجابت اختي يسر كنت طبعا غيور من اختي انها اخدت حضن ماما مني كاي *** لكن في نفس الوقت كنت حاسس اني قريب من اختي جدا واحب اللعب معاها واللعب بالعابها وساعتها كان بالنسبالهم عادي لكن الي مكنش بالنسبالها عادي هيه ماما بدات تاخد بالها ان كل م اكبر مكنتش اطلب العاب اولاد واني كنت بكتفي بالعاب الختي العرايس والدباديب وان حتي لو جابولي لعبه ولاد كانت تفضل بكيسها مفتحهاش وده خلي ماما تحس ان في حاجه مش طبيعيه لكن زي اي ام مصريه طالما العيال ملهيين مع بعض هيه تخلص شغل البيت وفضل الحال علي كده لحد محصلت اول مشهد وانا في اعدادي وبادت اعقل الامور بدات احس اني زي اختي وان مفيش فرق بينا واني حابب اللبس لبسها واني هكون مرتاح فيه اكتر من اللبس الي ملبسنهولي ده فرجعت من المدرسه في يوم ودخلت اوضة اختي وطلعت فستان ولبسته وبصراحه ومخبيش عليكم انا كنت متعود اعمل كده وكنت اقف قدام المرايا واتفرج علي نفسي والف بالفستان انا واختي في جسم بعض بس انا مليان علي تختي شويه فكان الفستان كانه ليا انا مش لاختي وفي وسط م انا مندمج ماما تدخل عليا .....
احمد انت بتعملي ايه ؟؟
يتبع ..
مستني رايكم علشان اكمل الجزء التاني
الجزء الثاني
وقفنا في الجزء الاول لما ماما قفشتني لابس فستان اختيوقالتلي انت بتعمل ايه بعصبيه
مم. م م ... ماما اناا....... وانا مش عارف اقلها ايه
امي انت ليلتك سوده وقايمه ضرباني بالقلم علي وشي ومسكتي وقلعت الشبشب وزنقتني في وقجوه الدلاب بقيت طيزي هيه الي من بره وفضلت تلطش فيه بالشبشب يابن الوسخه ازاي تعمل كده ازاي تلبس هدوم اختك عيب عيب يكلب يا وسخ وانا ابكي واصرخ من الوجع والالم الجسدي والنفسي وماما اوعا تعمل كده تاني انت فاهم ووقفت قدام ماما بالفستان بعد مضربتني علشان اعتزر زي مهيه معوداني بعد الغلط لازم اقف واعتزر فاعتزت وانا دموعي علي خدي لكن ماما وده الي اعترفتلي بيه بعدين انها اول مشافتني بالفستان افتكرت لما كانت حامل فيه واكنت تتمني اني اكون بنت لكن امرتني اني اقلع فستان اختي واحطه مكانه في الدولاب ومعملش كده تاني وفعلا قلعت قدامها لكن ماما بصتلي بصه غريبه وانا كنت زعلان لاني كنت فاكر ان كده خلاص مش هعرف اعمل الحاجه الي كانت بتريحني وبحس فيها بالامان وانا طالع من الاوضه اتفاجا بان اختي شافت كل الي حصل وحسيت انها زعلانه عليا قوي وانا كنت مكسوف قوي قوي منها جربت علي اوضتي واترميت علي السرير زي البيبي وامي طلعت وزقت اختي من كتفها وقالتلها اوعي انتي كمان بلا ارف اختي حست ان ماما قسيت عليا جامد راحت بعد شويه جت وخبطت علي الباب قالتلي ممكن ادخل انا يسر يا احمد قلتلها ادخلي جات قعدت جمبي وطبطبت عليا وقالتلي متزعلش ومسحت علي شعري كانها هيه ماما ولقيت نفسي بقوم وبدخل في حضنها كان هيه سندي حضنتني جامد وكان هيه مصدر الامان ليا علي فكره اختي كانت اصغر مني ب ٣ سنين بس وانا ساعتها كنت في ٣ اعدادي وكان جسمنا تقريبا مقارب لبعض المهم بعد م بصتلي علي فكره انا شفتك اكتر من مره بتلبس هدومي انا كان مصدر الامان الوحيد الي بقيلي راح لكن الحمد *** هيه لحقتني وقالتلي وانا كنت بحسك بتبقي مبسوط وانت بتتفرج علي نفسك وبتلف قدام المرايا فكنت ببقي مبسوطه انا كمان فكنت بسيبك لاني بفرح بفرحك وبزعل لزعلك وانا معاك يا احمد وهخليك تعمل الي انت بتحبه وهساعدك والي يحصل يحصل وكان روحي رجعتلي تاني فحضنتها وقلتلها انا بحبك يا يسر بحبك يااختي وغبنا في حضن طويل بعدها قالتلي يلا بقي امسح دموعك وتعال نصالح ماما وانك مش هتعمل كده تاني وغمزتلي بعينها وفعلا عملنا كده ......... وبعدها بكم يوم ماما كانت نزلت مع همتي تروح معاها للدكتور وانا واختي قاعدين لوحدنا لقيت اختي جت وبتخبط علي الباب
احمد .. انت هنا
انا .. ايوه يا يسر ادخلي وكنت بذاكر
دخلت لقيتها بتقلي انت بتعمل ايه هنا بس وهيه حاطه ايدها علي وسطها ..
استغربت وقلتلها اومال اروح فين
قالتلي تعاله بس تعال ومسكت ايدي وبتشدني
كنت هقع قلتلها طيب براحه وطلعنا ورحنا اوضتها ..
قالتلي انت مش بتحب تلبس لبس بنت اتكسفت هيه مكنتش اول مره تتقالي .. وهنحكي هيه اتقالتلي فين قبل كده لكن اول مره اسمعها من اختي لقيتها بتمسك كف ايدي وهيه واقفه قدامي قالتلي اه ولا لا ..
انا . في كسوف شديد . ايوه يا يسر ايوه
قالتلي طيب خلاص سيبلي نفسك خالص النهرضه
وانا كاني في حلم مش حاسس بنفسي
كسر الصمت كلمة اختي وهيه بتقلي اقلع
انا .
اختي . انت لسه هتفكر ولقيتها بتبدا تقلعني فعلا وانا كاني متخدر بقلع كل هدومي ... وفجاه لقيت نفسي عريان خالص قدام اختي .
اختي . بصوت صفير . انا اتكسفت جدا اكتر منا مكسوف
اختي . مهو الجمال ده كله مينفعش يبقي في ولد .. ده انت احلا مني حرام عليك عقدتني
انا . ...
اختي محبتس تضغط عليا شدتني من دراعي ووقفتني قدام الدولاب .. بصت علي جسمي وبعدين مدت ايدها في الدولاب طلعت اندر وبرا لونعم ابيض وادتهنمي وهيه لسه باصه في الدولاب ..
خد يا احمد اللبس دول
انا .. اول مشفتهم كانت اول مره اللبس دول كنت الاول اللبس الفساتين من برا بس رحت لبستهم وكمان علشان عايز احس تني لابس حاجه بدل منا عريان كده
اول ملبست الاندر اقيته تقريبا مش مداري حاجه غير زبي منفوخ فيه من قدام والبرا كانت ماسكه في بزازي جامد
بعدها يسر طلعتلي اجمل فستان عندها كان لونه بمبي قصير فوق الركبه ودرعاته عليها تل بمبي خفيف بيظهر درعاتي البيض لبستهم بقبت اجمل من احلا بنت في سني او اكبر مني
سمعت صوت تصفير اختي للمره التانيه وانا مكسوف وببص في الارض
قربت مني احتي .. ومسكت ايدي احمد انت مبسوط
انا . وانا ببص في عنيها خلاص والكسوف راح وبدا احساس الفرحه جوايه هوه الي ينتصر .. قوي قوي يا يسر انا اول مره احس الاحساس ده ..
اختي . يعني خلاص اعتبر ان ليا اخت من هنا ورايح مش اخ
انا .. والفرحه مش سيعاني ملقتش كلام اقوله بقيت بهز في راسي بالموافقه
قالتلي انا لسه عملالك مفاجاه ..
قلتلها ايه قالتلي هعملك ميك اب و البسك باروكه وكده بقبت بنت رسمي وهيه بتدحك ههههههههه
انا .. بجد وفرحااان
اختي شدتني وقعدتني زي الاميره علي كرسي التسريحه الصغيره بتاعتها وبدات تطلع في ادوات التجميل
وبدات في كريم غسول للبشره وفركة خدودي ووشي كويس
وبعدها بدات بكريم الاساس ووزعته علي وشي وبعدها البلشر ووزعته علي وشي ولا اجدعها ميك اب ارتست
وانا عمال احس نفسي في حلم .. ايوه هوه ده انا . مش احمد ابو قميص وبنطلون . هيه دي الحياه الي بتمناها يكون عندي تسريحه وادوات ميك اب
ليقت اختي بتقلي سبت نفسك علشان اعملك مسكره علي رموشك علشان تبقي احلا
انا وقفت ورفعت عيني لفوق لحد م خلصت وبعدها حطتلي الروج الاحمر علي شفايفي وقالتلي ضم شفايفك علي بعض في حركه كده لتوزيع الروج علي الشفايف . بعدها جابت الباروكه وحطتها علي راسي
اختي .. تتتا ايه رايك يا اختي يا حبيبتي
ولفت ورايا وحضنتني من رقبتي وانا عيني بتبص عليا في المرايه وهموت مت الفرح والسعاده
انا ....
اختي .. يا بت بكلمك
ايه .. هيه قالت ايه .. بت .. اول مره اسمعها من اختي
الكلمه حركت كل وجداني من جوا .. حركت مشاعري لقيت نفسي بنزل دموع من غير م احس .. اختي شافت دموعي ..
احمد انت بتعيط
انا .....
يبني فيك ايه . مش هوه ده الي انت عايزه
رجوعها لانها تكلمني بصبغه الولد لخبط مشاعري
قلتلها في حيره ايوه عايز كده
قالتلي اومال بتعيط ليه وهيه متاثره بعياطي وبتمسح دموعي
قلتلها علشان اول مقلتيلي يا بت .. الفرحه مساعتنيش اول مره احس اني بنت كامله
قالتلي يا شيخ خضتني .. مسحت دموعي وهيه بتقلي ايوه انت بنت واجمل من البنات كلهم واجمل مني انا شخصيا
رقالتها كده بطريقه خلتني ضحكت قالتلي ايوه كده اضحكي خلي وشك ينور يا ست البنات
كلامها زود فرحي بنفسي اكتر واكتر وقمت وانا بتفرج علي كامل جسمي في المرايا وعماله الف والف والف لحد م دخت ورميت نفسي علي السرير
واختي مبسوطه بفرحي وعماله تتفرج عليا لحد مرميت نفسي علي السرير
وجت لحد عندي قلتلي هاه مبسوطه يا روحي
قلتها قوي قوي يا احسن اخت في الدنيا ورحت رميت نفسي في حضنها
بعدها لقيت صوت جاي من ورايا بيقول ده طلع بنوته حلوه بجد ....
هوه ممكن الصوت ده يكون صوت مين
هنعرف الجزء الي جي
يا رب يكون الجزء ده عجبكم وعلي فكره تعليقاتكم هيه الي شجعتني اكمله في الوقت القصير ده شكرا ليكم ولدعمكم
نبدا قصتنا ونقول ان بحكم الولاده بعضو ذكري فده معناه ان اهلي اعتبروني ولد انا بسكن في مدينه من مدن الصعيد اسمها قنا امي من بحري انا اتولدت بداية سنة ٢٠٠٠ امي متعلمه تعليم جامعي وكمان من عيله راقيه في القاهره امي مكنتش حابه انها تخلف بعد الجواز علي طول ىغم انها كانت بتحب بابا فكانت بتاخد حبوب منع الحمل وحملت بيا لكن ام تشعر بي امي وانا في بطنها سوي في نهاية الشهر الثالث وكانت مستمره في تناولها لحبوب منع الحمل وبصوره مركزه لانها مكنتش عايزه تحمل زي مقلنا والي ساعد ان جسمي اتشرب بالهرمونات الانثويه وبعد م اكتشفت امي انها حامل فيا كانت امورها استقرت مع بابا وخلاص مفيش مشكله انها تحمل لكن اتمنت اني اكون بنت وفضلت تحلم اني بنت في بطنها لدرجه انها جابتلي هدوم بنت لكن ولسبب غير معروف ( الشيميل اجمل من البنات بكتير والي عايز يعاركني يعاركني ) جيت بعضو ذكري والي اعتبروه اهلي خلاص اني ولد واهلي ابويا فرحوا جدا ان ابنهم جاب ولد من المصراويه زي مكانوا بيقولوا عنها كنت ابيض زي ماما وعيوني زرق وبخدود ولان امي كانت عامله حسابها اني بنت مكنتش جيبالي هدوم ولد فلبستني هدوم البنت وكمان زي م ماما حكتلي انها اخدت فتره مش متقبله اني ولد وبابا طبعا كان مدايق ازاي تلبسي ولد هدوم بنت وكان يتكسف يطلعني وانا لابس هدوم البنت وبعد فتره بدات ماما تتقبل اني ولد لكن برضه فضلت حاجه في نفسها بتقلها اني بنت مش ولد وكانها كانت حاسه لكن خلاص تقبلت الامر الواقع وبدات تتعامل معايه كولد بلبس لبس ولد وبتعامل كولد بدات ماما تربيني علي الاتكيت وازاي اكون زوق مع الناس وكانت تحبني جدا جدا لدرجة كانت تنيمني في حضنها لحد م دخلت الابتداىي وانا كنت احبها اكتر من بابا لكن بابا مكنش حابب الوضع ده لكن ماما كانت مصره اني مبعدش عن حضنها وكده كنت احس ان بابا بيكرهني انه عايزني انام لوحدي وانا كنت رقيق خالص من اي حاجه ممكن اعيط فماما مكنتش تسيبني ماما بتحكيلي اول يوم رحت فيه الحضانه فضلت مستنياني قدام الباب طول اليوم لحد مخرجت وقالتلي انت اول مخرجت جريت عليا وحضنتني لاني مكنتش طبعا متعود ابعد عنها وعمري اصلا م بعدت عنها واول مسالتني قالتلي عرفت مين قلتلها عرفت صاحبتي يسمين وقلت لماما علي لبسها انها كانت لابسه فستان حلو اوي وكانت عامله شعرها ضفرتين وان ده كان عاجبني قوي وان كان نفسي يكون عندي شعر زيها لكن ماما حست من كلامي ان ده غيره مش اعجاب واكن الي قلته صحا حلمها تاني اني بنت وفضلت علي كده طول السنه كل يوم ارجع من الحضانه بقول لماما كده ولما كنت مثلا انزل الشارع كنت احب اقف جمب البنات الولاد مكنوش بيلفتوا نظري كنت احب العب العاب البنات وفي مره بابا مسكني ضربني لدرجة اني اتعورت ونزلت دي فماما عملت مشكله كبيره جدا وسافرنا عند بيت جدي لكن مقدناش كتير وبابا جه اعتزرلها ووعدها انه مش هيقربلي تاني مهمي حصل وعلي الوعد ده رجعنا الصعيد تاني ودخلت ابتداىي وبدات ابقي في اوضه لوحدي وماما بدات تحلم تاني انها تجيب بنت فحملت وجابت اختي يسر كنت طبعا غيور من اختي انها اخدت حضن ماما مني كاي *** لكن في نفس الوقت كنت حاسس اني قريب من اختي جدا واحب اللعب معاها واللعب بالعابها وساعتها كان بالنسبالهم عادي لكن الي مكنش بالنسبالها عادي هيه ماما بدات تاخد بالها ان كل م اكبر مكنتش اطلب العاب اولاد واني كنت بكتفي بالعاب الختي العرايس والدباديب وان حتي لو جابولي لعبه ولاد كانت تفضل بكيسها مفتحهاش وده خلي ماما تحس ان في حاجه مش طبيعيه لكن زي اي ام مصريه طالما العيال ملهيين مع بعض هيه تخلص شغل البيت وفضل الحال علي كده لحد محصلت اول مشهد وانا في اعدادي وبادت اعقل الامور بدات احس اني زي اختي وان مفيش فرق بينا واني حابب اللبس لبسها واني هكون مرتاح فيه اكتر من اللبس الي ملبسنهولي ده فرجعت من المدرسه في يوم ودخلت اوضة اختي وطلعت فستان ولبسته وبصراحه ومخبيش عليكم انا كنت متعود اعمل كده وكنت اقف قدام المرايا واتفرج علي نفسي والف بالفستان انا واختي في جسم بعض بس انا مليان علي تختي شويه فكان الفستان كانه ليا انا مش لاختي وفي وسط م انا مندمج ماما تدخل عليا .....
احمد انت بتعملي ايه ؟؟
يتبع ..
مستني رايكم علشان اكمل الجزء التاني
الجزء الثاني
وقفنا في الجزء الاول لما ماما قفشتني لابس فستان اختيوقالتلي انت بتعمل ايه بعصبيه
مم. م م ... ماما اناا....... وانا مش عارف اقلها ايه
امي انت ليلتك سوده وقايمه ضرباني بالقلم علي وشي ومسكتي وقلعت الشبشب وزنقتني في وقجوه الدلاب بقيت طيزي هيه الي من بره وفضلت تلطش فيه بالشبشب يابن الوسخه ازاي تعمل كده ازاي تلبس هدوم اختك عيب عيب يكلب يا وسخ وانا ابكي واصرخ من الوجع والالم الجسدي والنفسي وماما اوعا تعمل كده تاني انت فاهم ووقفت قدام ماما بالفستان بعد مضربتني علشان اعتزر زي مهيه معوداني بعد الغلط لازم اقف واعتزر فاعتزت وانا دموعي علي خدي لكن ماما وده الي اعترفتلي بيه بعدين انها اول مشافتني بالفستان افتكرت لما كانت حامل فيه واكنت تتمني اني اكون بنت لكن امرتني اني اقلع فستان اختي واحطه مكانه في الدولاب ومعملش كده تاني وفعلا قلعت قدامها لكن ماما بصتلي بصه غريبه وانا كنت زعلان لاني كنت فاكر ان كده خلاص مش هعرف اعمل الحاجه الي كانت بتريحني وبحس فيها بالامان وانا طالع من الاوضه اتفاجا بان اختي شافت كل الي حصل وحسيت انها زعلانه عليا قوي وانا كنت مكسوف قوي قوي منها جربت علي اوضتي واترميت علي السرير زي البيبي وامي طلعت وزقت اختي من كتفها وقالتلها اوعي انتي كمان بلا ارف اختي حست ان ماما قسيت عليا جامد راحت بعد شويه جت وخبطت علي الباب قالتلي ممكن ادخل انا يسر يا احمد قلتلها ادخلي جات قعدت جمبي وطبطبت عليا وقالتلي متزعلش ومسحت علي شعري كانها هيه ماما ولقيت نفسي بقوم وبدخل في حضنها كان هيه سندي حضنتني جامد وكان هيه مصدر الامان ليا علي فكره اختي كانت اصغر مني ب ٣ سنين بس وانا ساعتها كنت في ٣ اعدادي وكان جسمنا تقريبا مقارب لبعض المهم بعد م بصتلي علي فكره انا شفتك اكتر من مره بتلبس هدومي انا كان مصدر الامان الوحيد الي بقيلي راح لكن الحمد *** هيه لحقتني وقالتلي وانا كنت بحسك بتبقي مبسوط وانت بتتفرج علي نفسك وبتلف قدام المرايا فكنت ببقي مبسوطه انا كمان فكنت بسيبك لاني بفرح بفرحك وبزعل لزعلك وانا معاك يا احمد وهخليك تعمل الي انت بتحبه وهساعدك والي يحصل يحصل وكان روحي رجعتلي تاني فحضنتها وقلتلها انا بحبك يا يسر بحبك يااختي وغبنا في حضن طويل بعدها قالتلي يلا بقي امسح دموعك وتعال نصالح ماما وانك مش هتعمل كده تاني وغمزتلي بعينها وفعلا عملنا كده ......... وبعدها بكم يوم ماما كانت نزلت مع همتي تروح معاها للدكتور وانا واختي قاعدين لوحدنا لقيت اختي جت وبتخبط علي الباب
احمد .. انت هنا
انا .. ايوه يا يسر ادخلي وكنت بذاكر
دخلت لقيتها بتقلي انت بتعمل ايه هنا بس وهيه حاطه ايدها علي وسطها ..
استغربت وقلتلها اومال اروح فين
قالتلي تعاله بس تعال ومسكت ايدي وبتشدني
كنت هقع قلتلها طيب براحه وطلعنا ورحنا اوضتها ..
قالتلي انت مش بتحب تلبس لبس بنت اتكسفت هيه مكنتش اول مره تتقالي .. وهنحكي هيه اتقالتلي فين قبل كده لكن اول مره اسمعها من اختي لقيتها بتمسك كف ايدي وهيه واقفه قدامي قالتلي اه ولا لا ..
انا . في كسوف شديد . ايوه يا يسر ايوه
قالتلي طيب خلاص سيبلي نفسك خالص النهرضه
وانا كاني في حلم مش حاسس بنفسي
كسر الصمت كلمة اختي وهيه بتقلي اقلع
انا .
اختي . انت لسه هتفكر ولقيتها بتبدا تقلعني فعلا وانا كاني متخدر بقلع كل هدومي ... وفجاه لقيت نفسي عريان خالص قدام اختي .
اختي . بصوت صفير . انا اتكسفت جدا اكتر منا مكسوف
اختي . مهو الجمال ده كله مينفعش يبقي في ولد .. ده انت احلا مني حرام عليك عقدتني
انا . ...
اختي محبتس تضغط عليا شدتني من دراعي ووقفتني قدام الدولاب .. بصت علي جسمي وبعدين مدت ايدها في الدولاب طلعت اندر وبرا لونعم ابيض وادتهنمي وهيه لسه باصه في الدولاب ..
خد يا احمد اللبس دول
انا .. اول مشفتهم كانت اول مره اللبس دول كنت الاول اللبس الفساتين من برا بس رحت لبستهم وكمان علشان عايز احس تني لابس حاجه بدل منا عريان كده
اول ملبست الاندر اقيته تقريبا مش مداري حاجه غير زبي منفوخ فيه من قدام والبرا كانت ماسكه في بزازي جامد
بعدها يسر طلعتلي اجمل فستان عندها كان لونه بمبي قصير فوق الركبه ودرعاته عليها تل بمبي خفيف بيظهر درعاتي البيض لبستهم بقبت اجمل من احلا بنت في سني او اكبر مني
سمعت صوت تصفير اختي للمره التانيه وانا مكسوف وببص في الارض
قربت مني احتي .. ومسكت ايدي احمد انت مبسوط
انا . وانا ببص في عنيها خلاص والكسوف راح وبدا احساس الفرحه جوايه هوه الي ينتصر .. قوي قوي يا يسر انا اول مره احس الاحساس ده ..
اختي . يعني خلاص اعتبر ان ليا اخت من هنا ورايح مش اخ
انا .. والفرحه مش سيعاني ملقتش كلام اقوله بقيت بهز في راسي بالموافقه
قالتلي انا لسه عملالك مفاجاه ..
قلتلها ايه قالتلي هعملك ميك اب و البسك باروكه وكده بقبت بنت رسمي وهيه بتدحك ههههههههه
انا .. بجد وفرحااان
اختي شدتني وقعدتني زي الاميره علي كرسي التسريحه الصغيره بتاعتها وبدات تطلع في ادوات التجميل
وبدات في كريم غسول للبشره وفركة خدودي ووشي كويس
وبعدها بدات بكريم الاساس ووزعته علي وشي وبعدها البلشر ووزعته علي وشي ولا اجدعها ميك اب ارتست
وانا عمال احس نفسي في حلم .. ايوه هوه ده انا . مش احمد ابو قميص وبنطلون . هيه دي الحياه الي بتمناها يكون عندي تسريحه وادوات ميك اب
ليقت اختي بتقلي سبت نفسك علشان اعملك مسكره علي رموشك علشان تبقي احلا
انا وقفت ورفعت عيني لفوق لحد م خلصت وبعدها حطتلي الروج الاحمر علي شفايفي وقالتلي ضم شفايفك علي بعض في حركه كده لتوزيع الروج علي الشفايف . بعدها جابت الباروكه وحطتها علي راسي
اختي .. تتتا ايه رايك يا اختي يا حبيبتي
ولفت ورايا وحضنتني من رقبتي وانا عيني بتبص عليا في المرايه وهموت مت الفرح والسعاده
انا ....
اختي .. يا بت بكلمك
ايه .. هيه قالت ايه .. بت .. اول مره اسمعها من اختي
الكلمه حركت كل وجداني من جوا .. حركت مشاعري لقيت نفسي بنزل دموع من غير م احس .. اختي شافت دموعي ..
احمد انت بتعيط
انا .....
يبني فيك ايه . مش هوه ده الي انت عايزه
رجوعها لانها تكلمني بصبغه الولد لخبط مشاعري
قلتلها في حيره ايوه عايز كده
قالتلي اومال بتعيط ليه وهيه متاثره بعياطي وبتمسح دموعي
قلتلها علشان اول مقلتيلي يا بت .. الفرحه مساعتنيش اول مره احس اني بنت كامله
قالتلي يا شيخ خضتني .. مسحت دموعي وهيه بتقلي ايوه انت بنت واجمل من البنات كلهم واجمل مني انا شخصيا
رقالتها كده بطريقه خلتني ضحكت قالتلي ايوه كده اضحكي خلي وشك ينور يا ست البنات
كلامها زود فرحي بنفسي اكتر واكتر وقمت وانا بتفرج علي كامل جسمي في المرايا وعماله الف والف والف لحد م دخت ورميت نفسي علي السرير
واختي مبسوطه بفرحي وعماله تتفرج عليا لحد مرميت نفسي علي السرير
وجت لحد عندي قلتلي هاه مبسوطه يا روحي
قلتها قوي قوي يا احسن اخت في الدنيا ورحت رميت نفسي في حضنها
بعدها لقيت صوت جاي من ورايا بيقول ده طلع بنوته حلوه بجد ....
هوه ممكن الصوت ده يكون صوت مين
هنعرف الجزء الي جي
يا رب يكون الجزء ده عجبكم وعلي فكره تعليقاتكم هيه الي شجعتني اكمله في الوقت القصير ده شكرا ليكم ولدعمكم