مكتملة حياة شريف الجارحي (1 مشاهد)

C

CESAR

عنتيل زائر
اعزائي اعضاء وزوار منتديات العنتيل تحياتي لكم جميعا
تنويه هام هذا القصة من وحي خيال كاتبها واي تشابها بينها وبين الواقع فهو محض الصدفة سواء في الأحداث او الأشخاص
الجزء الاول
صحيت على صوت عالي في العنبر
ايه في ايه ياشوية غجر
رد عليا الواد شامبو
مفيش يامعلم الايراد الجديدة وصل وبيقوله في ثلاث عيال بسكلتها
وكل واحد حيحان عايز ياخد واحد ليه
يعني ايه بسكلته ديه وحيات امك كلمني عدل
يعني خول وبيتركب يامعلم
اه
ماشي مين هم الثلاثة عيال بقي
شامبو نده عليهم رفعو الثلاثة ايدهم وقالها لهم قرب هنا قدم نفسكما للمعلم
اول واحد كان شاب ابيض وشعره ناعم ولا يوجد في وجها شنب أو شعر دقن
عرف نفسك ياخول
زعقت في شامبو وقولت ليه ما تشتمش حد منهما
حاضر يامعلم
اسمك ايه ؟
اسمي عادل يامعلم
شامبو نده علي اللي بعده
بصيت لاقيت عيل قصير شوية وابيض وملاين شوية وعليه بزازه عامل زي صدر النسوان
شامبو بص لايه وقالها
اسمك ايه يالبوة انتي كمان
رد صوت ناعم تحس بنت اللي بتتكلم اسمي حازم يامعلم
فين الثلاث خلينا اخلص من ام الصداع ده
انا اهو يامعلم
ببص لاقيت شاب طويل واسمر
وله شعر دقن خفيف
اسمك ايه انت كمان
مصطفي يامعلم
بصيت لاقيت كل العنبر واقف يتفرج ومستني يشوف هاعمل ايه معاهم
سألتهم جايين في ايه
بص كلهما في الأرض وخافوا يتكلموا
انطق منك ليها
رد مصطفي وقال جايين في قضية شذوذ
سكت شوية كده وابتديت اتكلم
بص بقي انت وهو اللي حصل بره ده مش هيحصل هنا
يعني ببلدي كده شغل خولنا وطيزك تأكلك وتحاول تحك مع حد علشان ينيكك ده ميحصلش في عنبر اكون أنا فيها قضوا مدتكم في هدوء كده وليكم عندي الحماية
وبصيت لكل المساجين اللي معايا في العنبر يارجالها العيال دول في حمايتي و اي حد هيحاول يتعرض ليهم بيتعرضلي انا شخصياً
فبلاش شغل الحيحنين علشان محدش يزعل مني
رد عليا جزره
وقالي ايه يامعلم عينك منهم الثلاثة
لا يخفيف الدم لو عيني علي واحد منهم أو هنيك خول هتكون انت أوله منهم
العنبر كل ضحك
رد جزره ليه كده يامعلم
ياد بهزر معاك انتم كلكم اخواتي وانت عارف اني مش بحب الجة الخشنه
وشوية وسمعنا الصفارة
ولقيت الشاويش حسن داخل عليا
ايه يامعلم شريف مالك زعلان ليها
ايه ياشاوشنا ما انت عارف اني عنبري مبحبش فيها نوش ولا مشاكل جايب لي ثلاثة بلاوي
معلش بقي يامعلم ديه تعليمات المأمور هو اللي قالي ادخلهم هنا معاك علشان عارف اني عندك مفيش مشاكل وهو مش عايز مشاكل تيجي من تحت راس العيال دول
قالي ادخلهم عندك العنبر يكون تحت حمايتك
ياعمي حسن انا فاضل لي سنه عايز اقضيها واخرج مش عايز ادخل في حواديت تاني
هتتقض وهتخرج باسلامها ياشريف يابني
انا عارف انك ابني ناس ومكنش ليك البهدله ديه بس انت راجل واديها
شكرا يا عمي حسن
وحددت لكل واحد مكان نومتها وظبط العنبر خرجنا للتريض والغداء وقضيت يومي الروتيني في السجن ذي كل يوم من ساعة ما دخلت هنا من أربع سنين
وسرحت وافتكرت اول يوم لي في السجن
لم كان في مسجون اسمه الشبح جوكر ومعلم العنبر كان عايز يفرض نفسه عليه وانا علمت عليها وعورتها
وجاء الظابط وشاف الشبح وهو سائح في دمه وانا نايمه عاليه وعمال امسك دماغها واخبطها في الارض وكل المساجين في العنبر واقف تتفرج ومبسوطين ونفسهم اني اخلص علي الشبح علشان كان ظالمهم
اول ما دخل الظابط وشاف كده خلي العساكر تكلبشني وبعدوني عن الشبح وخدوني الحبس الانفرادي وودي الشبح المستشفي
والخبر وصل للمأمور وبعد اسبوع من حجزي الانفرادي لاقيت المأمور طالبني عندها في المكتب
اقعد ياشريف
شكرا
يابني قولتلك اقعد
قعدت
وبداء المأمور يتكلم
انت عارف ياشريف أننا هنا طبعا مسؤولين عنكم وعن أرواحكم ولازم نحافظ عليكم وعلي سلامتكم
والي انت عملتها ده في الشبح ممكن تتحاكم علشانها وتتسجن تاني
سكت المأمور شوية وبصلي مستني يشوف رد فعلي
سكت ومردتش عليه
بصلي وقال لي أنا هاحول الموضوع للنيابة علشان تتحاكم في قضية شروع في قتل الشبح
ابتسمت وقلت ليه مش فرق كتير
يعني انت مش فارقه معاك حاجة
لا ما عدتش تفرق كتير
اممممم
طب بس ياشريف انا هعمل معاك صفقة حلوة
بص بقي الشبح خلاص مشاكلها كترت ومكنش حد عارف يوقفها عند حده لحد انت لم جيت وعلمت عليا
انا قررت أمسك العنبر مكانها
والمقابل حمايتنا ليك
طب لم انتو ها تحموني محتاجيني مني ايه
بص ياشريف انا عارف قصتك وعارف انك مش بلطجي بس اللي متاكد منها انك راجل جدع تعرف تسيطر علي العنبر احنا هنا للنظام واللي زيك بيكون عين لينا وأداة سيطر لينا
طيب لو رفضت
هترجع الانفرادي تاني وتتحاكم في قضية جديدة شروع في قتل الشبح تاخد ليك 5سنين كمان
سكت شوية وفكرت اني لازم أوافق علشان احمي نفسي بردك واكون في حماية السجن واكون مسيطر في السجن
ها قولت ايه
أنا موافق وعشت حياتي وكنت كبير العنبر بتحكم وبحل كل مشاكل العنبر
وانا كنت بشرف علي ورشة النجاره والمسؤول عنها نظر لاني مهندس ديكور
ومرت الايام وكانت شبها بعضها .
وكان حازم دائما بيحاول يهزر معايا ويقرب مني
وانا مكنتش بكسفها بس كنت مخلي حدود بيننا ذيها ذي اي مسجون وكنت لم احتاج حاجة أو اعمل ايه حاجة الاقيها اول واحد يجري ويخلصها وكان بيعمل كده علشان ينول ثقتي وحمايتي
كنت براقب وبتابع المساجين لاحظت اني مصطفي وعادل بيغيبوا كتير عن الورشة
وطلبت من حازم اني يراقبهم ويشفهم بيروح فين وبيعملوا ايه
وفي يوم عادل ومصطفي اتسحبو واختفوا من الورشة
بعت وراهم حازم يراقبهم
وجالي بعد نص ساعة
وسألتها علي اللي شافها
حكالي أنه مشي وراهم لحد ما هما وصل عند الورشة القديمة المهجورة
ووقف بعيد لحد ما هما دخل وقرب بعد كده من الباب ولاقي جوه سيد ومعاه اثنين تاني هو ميعرفهمش
ووقف يتفرج وشاف اني الثالثه نزلوا البناطيل وكل واحد طلع زبه وقعد مصطفي وعادل علي ركبهم علي الارض وبداء عادل يدخل زب سيد في بوقها ويمصها ومصطفي كان بين الاثنين اللي مع سيد مسك الاول وبيمص وبيخرج ويحط زب التاني وبيمص فيها وبيبدل بينها
وبعدين عادل لف وفلقس وهو علي ركبتها وسيد قعد وراءها ومسك زبها ودخله في طيزي عادل
والاتنين التانين واحد حط زبها في طيز مصطفي والتاني حاطط زبه في بوقها ومصطفي كان بيمصلها وبيتناك من التاني
وانا واقف شايف ده كلها لاقيت سيد شافني وعرف اني بتفرج عليهم
جريت بسرعة وجيت علي هنا وهو ده اللي حصل
طيب روح انت كمل شغلك ومتتكلمش معاهم ولا كاني في حاجة
حاضر يامعلم شريف
شوية ولاقيت عادل ومصطفي جايين ناحية الورشة مردتش اتكلم معاهم
وفكرت اعمل ايه معاهم واخيرا قررت اني متكلمش معاهم لاني ده بردك حريتهم الشخصية
وطول لم مفيش مشاكل جاية من وراهم مفيش داعي اتكلم معاهم
لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن
بعد يومين دخلت الحمام لاقيت سيد مثبت حازم وازنقها في الحيطة ومثبتها
ويسأله كنت بتراقبنا ليها وحكيت لمين
وبيزعق فيها وبيقوله انطق يلا بدل ما اموتك هنا
وحازم واقف مرعوب وخائف وكل جسمها عرق
دخلت انا وزعقت في سيد
وقولتها سيبها يالا انا اللي خليتها يراقبكم
رد سيد عليا يبقي لازم
اعوره في وشها علشان يعرف مين سيد وانت متعملش كبير هنا كفاية عليك كده من النهارده انا الكبير
و بسرعة وبكل قوتي زقيت سيد وبعدها عن حازم وقعتها علي الارض وجريت نمت عليها ومسكت المطواه من أيدها وخدها ولسه هضربها بيها لقيت اثنين من رجالة سيد بيكتفوني واحد مسكني من دراعي وكتفني والتاني بيضرب فيه
حاولت افك نفسي ونجحت وضربت اللي مكتفني وفلت نفسي منها وبعده عني وجريت علي التاني ضربتها برجلي في بطنها زقيتها بعيد عني وببص حاولي لاقيت سيد مثبت حازم تاني
طلبت من سيد يسيب حازم
رفض وقالي لو عايزني اسيبه تعال نلعب مع بعض علي اللي يمسك السجن
بلاش ياسيد
لا يلا بينا ولا انت بقيت طري
طب سيب الواد وها لعبك
كنت واقف وضهري للحيطه وعارف اني هو مندفع اول ما ساب حازم جري ناحيتي براسها علشان يضربني في بطني بعد عن الحيطة رأسه اتخبطط في الحيطه لف وشها لاقيت دماغها بتنزل دم جري تاني ناحيتي وقفت ومسكنا في بعض وكل واحد بيحاول بيكتف التاني ويشل حركتها علشان يوقعها
وفعلا سيد وقعني ونام فوق مني وكان عمال يضرب فيا بالبوكس و في كل حتة في وشي ووكنت بحاول احمي وشي من ضربها لي
ببص حاولي لاقيت المطواة اللي وقعت من سيد وهو مثبت حازم مديت ايدي وسحبتها لكن هو كان أسرع مني وفهم انا بفكر في ايه سابني وقام بسرعة ومسك المطواه وحاول يضربني بيها كنت بحاول اتفاد ضرباته بالمطواة
وفي آخر محاولة قرب مني بالمطواة مسكت أيده وسبتها ولفيتها قدامي وقعد اضرب فيها براسي وركبتي في نص ضهرها وركبته من تحت علشان اشل حركتها وفعلا وقع علي الارض وبجري عليها علشان اضربها علي رأسها لاقيت حراس السجن جايين ومسكونا احنا الاثنين
وحطوني الحراس في الحبس الانفرادي
بعد يومين وانا محبوس
عرف المأمور الحكاية وطلبني عنده في
دخلت لاقيت المأمور قاعد واول ما دخلت لاقيتها بيزعق وبيقولي
ايه ياشريف انا هتخيب علي اخر ايامك ايه اللي عملتها ده
انا مش قولتلك مش عايز مشاكل
يافندم هو بيتنطط عليا وكان عايز يعور عيل من بتوع قضية الشذوذ وكمان كان بينيك عيلين منهم وانت بنفسك قولتلي أنهم في حمايتك
المأمور ايوه ماشي بس مش توصل أنك تعجزها الواد هيقعد ستة اشهر في المستشفي والداخلية تضرر مقلوبه عليا اذاي ده حصل هنا
اللي حصل بقي
بص ياشريف انا بحبك ومش هسمح انك
علشان انت كنت راجل في حاجات كتير
انا هحاول اخلص الموضوع مع سيد وارضيها علي ما يرجع تكون انت خلصت مدتك وتخرج من هنا
شكرت المامور وخرجت من مكتبها
وانا مش عارف أخرت اللي انا فيها ده ايه والدنيا مخبيها ايه تاني لي




[/COLOR][/SIZE]

الجزء الثاني
وبعد ما خرجت من الحبس الانفرادي لاقيت كل المساجين فرحانين برجوعي وسهرنا شوية واحتفل العنبر برجوعي
والكل بداء ينام ولكن حازم كان صاحي وجاء وقعد جنبي
وشكرني علي اني حاميته من سيد واعتذرلي عن اللي حصل
انا /مفيش مشكلة يابني متعتذرش الموضوع انتهي
وقعدنا نتكلم عن مواضيع كثيرة انتقل بيننا الحديث عن حياته قبل السجن وايه اللي خلاها يكون كده
سكت حازم شوية
الحكاية بداء من وانا صغير في مرحلة البلوغ كنت بحس حالي بنت كان نفسي اكون بنت بجد
كان نفسي الاقي حد يحتويني ويحبني ويحسسني بالأمان كنت ولد وحيد ولي اخت اصغر مني بسنة بس كنت بعتبر نفسي اختها مش اخوها
كان نفسي تحس اني ليها اخت تتشارك معاها اللبس وحكايات البنات
حازم /عارف
يامعلم شريف
لم بداءت ابلغ وبزازي كبرت شوية كنت فرحان اوي كنت كل يوم اقف امام المرآة اتفرج علي جسمي وحجم بزازي
كان كل لم يكبر شوية افرح قوي
وكنت ساعات بلبس ملابس داخلية من هدوم أختي واتخيل نفسي بنت وارقص قدام المرايا وأحط مكياج
ولم كان حد من صحابي يهزز معايا ويقفشني من بزازي كنت بحس بإثارة زي اي بنت
انا / اي ده يعني انت مفيش حد ضحك عليك وانت صغير واداك مصاصة وخدك في مكان مهجور وناكك جامد جدا وانت كاعاطف انبسط
وضحكت
سكت شوية كده
حازم / المشكلة الكبيرة اللي بتقابلني دائما اني المجتمع والناس فاهمين المثلية الجنسية غلط
فاكرين اني السالب بيكون حد كبير ضحك عليه وناكها وعجبه الموضوع وبيكرره واني خرم طيزه هو اللي بيحركه وللأسف الشديد ده غلط
احنا لينا احتياجات ومشاعر ذي اي بنت
حازم/عارف ايه شعور واحتياج البنت
انا/لامجربتوش يأختي وضحكت
وضحك حازم
بتكلم جد شعوري انا كأنثي بحتاج احس بالامان بحتاج راجل يحتويني ويحبني ويحسسني بالأمان والطمأنينة
بحس اني نفسي في راجل يحضني يكون سند وضهر لي
هقولك علي سر
لم شفتك أول مرة كان نفسي اجري عليك وأرمي نفسي في حضنك وتحت رجليلك
لاني حسيت انك الراجل اللي بجد كنت بحلم بيه
انا سمعت كده استغربت وسكت ومكنتش عارف ارده عليه
ماتستغربش من اللي بقوله لاني دي الحقيقة
حازم /بس انا عارف اني كلامي غريب بنسبالك بس دي الحقيقة بالنسبة لي ودي أمنيتي
وعلي فكرة أنا عارف اني انت مش كده ولا عمرك هتفكر في كده
وانا مش زعلان من كده لأني ميولك مش نفس ميولي وانا بحترم ده
وانا بعرف افرق بين خيالي وأمنياتي والحقيقة وبحافظ علي المسافة بينهما
وانا مكنتش جاي لي نوم ولا حازم وحسيت اني هو عايز يتكلم ويفضفض
وسالت حازم عن هو متجوز ولا ايه
وعايش حياتها ازاي
رد حازم بأنها عايش حياته بشخصيتن شخصية الراجل المتزوج أمام الناس وشخصية الانثي في الخفاء
وسألتها مراته عارف ميوله الجنسية
رد عليا باني مراته عارفه
عملت ايه لم عرفت
ديه حكاية طويلة
احكي هو انت عايز تنام
لا يامعلم
انا حابب اتكلم معاك كتير وأحكيك عن كل حاجة في حياتي
الموضوع اني جوازي كان صفقة بمعرفة اختي عبير كانت شخصية قوية ومسيطرة انا اكبر منها بسنة واحدة بس هي المتحكمه بحس فيها شخصية قيادية احنا اتنين اخوات اتوفي ابوي وامي وراء بعد وكان ابوي سائب مبلغ محترم جدا في البنك وايجار البيت بتاعنا كان ميعيشنا مسترين
والموضوع بداء لم قفشتني وانا بتناك من محمود صاحبي
انا/ازاي
حازم/في يوم اختي كانت في الجامعه وانا اتفقت مع محمود صاحبي اني يأتي عندي البيت وكنت مجهز نفسي ومنضف جسمي من اي شعر زاد ومستعد لأول زب يدخل طيزي ويفتحه لأني قبله كنت بنيك نفسي بخيار أو اي حاجة اقدر ادخله في طيزي وانا كنت مبسوط اوي اني أخير هتناك من زب حقيقي وشاء القدر اني يكون محمود معايا وفجاءت بأختي فتحت الباب ودخلت علينا وهو بينيكي وانا كنت مفلقس وهو كان مدخل زبه جوايا اختي رجعت بدري من الكلية وشافتني وانا بتناك قعدت تزعق وتهزق في انا ومحمود وتشتمني
بس كان في حاجة غريبه
عبير وهي بتزعق عينها كانت بتبص علي زب محمود
ومحمود كان ذكي ولمح ده وقرب منها وهو عريان ووقف قدامها
وقالها ما تيجي ياشرموطه افشخك وانيكك وامتعك ده انتي من ساعة ما دخلتي وانت عمال تبصي علي زبي ايه عاجبك تعالي ادوقها ليكي
وقرب منها وهو عريان ووقف قدامها
وبداء يمسك ايداها ويقربها من زبره ولكن عبير بعدت أيده وقالتها ابعد عني ياخول
مابلاش شتيمه انا مش خول وبتركب ذي اخوكي
انا جيت هنا انيك الخول ده علشان اوصلكك وكنت بفكر اوصلك ازاي بس القدر كان سريع في تحقيق حلمي فتعالي كده نستمتع مع بعض
وقرب أيدها علي زبره وقاله انا عارف كل حاجة عنك وعارف أنتي بتعملي ايه في الجامعة ومع مين
وعارف كمان مين فتحك وناكك فبلاش دور الشرف وتعالي مصي زبري يالبوة يامتناكة الازبار
ردت عليه عبير وقالت له يعني انت راجل وجاي هنا علشان تنكني وانا لبوة ازبار
طيب انا اهو فرجني زبك كده ووريني رجولتك
ومسكت عبير زبره وبصراحة يامعلم زبه كان فشيخ شكله وحجمه بيقوله أنه جامد
وعبير هاجت وسخنت وبداءت تمسك زبه وتدعك في وهو قرب منها وبسها في شفايفها وحضنها وبداء يقلعها هدومها ورفع البلوزة بتاعتها ونزل بلسانها علي بزازها يرضع منها وأيده بتقفش وتمسك في طيزها
وانا مش عارف اعمل ايه معاهم واخيرا قررت اني متكلمش معاهم لاني كنت بداءت اهيج انا كمان وانا شايف محمود صاحبي بيهتك شرفي وبينيك اختي
وحسيت ساعتها بسعادة كبيرة وانا شايف اختي اللي كنت بتمني اكون بنت زيها بتتناك من صاحبي اللي من شوية كان بينكني
وسحب محمود عبير من ايداها وبداء يبوسها في شفايفها وحضنها وبداء يقلعها هدومها ورفع البلوزة ونزل بلسانها علي بزازها الكبيرة أوي ورضع منهما ونومها علي كنبة الانتريه وفتح رجليها ونزل محمود بلسانها علي كسها المشعر وبداء يلحس في كسها ويسحب زنبورها ويعضها
مبسوط ياشرموطتي
الحس وانت ساكت ياخول
وراح محمود عضها تاني وقالها انا ميتقالش لي ياخول
الخول اهو هيجي دلوقتي يمسك زبري ويدخل في كسك
سامع ياخول أخرت عمايلك خليت كلب ذي ده يتتنطط عليها انا عبير اللي بتنيك اي حد بمزاجها وكتير تعب علشان يوصل لكسي لكن انت خليت ده يوصل بكل سهوله
وعلي فكرة بقي يامحمود انا عارفه انك كنت بتحاول من زمان توصل لكسي من ساعة ما عرفت موضوع احمد واني كنت بنيكها بزب صناعي وكنت بعمل عليها حفلة أنا وحنان
وانت وعدت احمد انك تنكني علشان تكسرني وتجيب حقه
بس حظك كده بكل سهولة وصلت لكسي
فرجني بقي هاتبقي راجل وتمتع الكس ده ولا اخرك هتكون ذي احمد
انا وقفت مستغرب من اللي بسمعها اختي بتنيك وبتتناك وبتعمل حفلات وانا عايش مغفل ومش عارف عنها حاجة
بس الكلام ده وهي بتتناك ومحمود بيلحس كسها خلاني هيجت اكتر وحسيت بشعور غريب ومكنتش عارف ايه هو بس اللي حسيته أني كنت منتشي وسعيد اني اختي بتتناك قدامي
ومسكت زبي ادعك فيه وصباعي كان في خرم طيزي بيدعك فيه
ومحمود وعبير شافوني وانا كده
ومحمود شاور لي اني اجي أمص زبه مع عبير
وفعلا رحت قعدت جنب عبير علي ركبتي وهو واقف قدامنا وبداءت امسك زبه بايدي وادعك فيه وعبير مسكت بيضانه وكانت أيدينا احنا الاثنين بتلعب في زبه واستمرينا ندعك وعبير قربت بشافيفها علي رأس زبه وبتلف لسانها حوالين رأسه ودخلت زبه في بوقها ومصت فيه وانا بدعك بيضانه بايدي وأيدي التانية بتبعبص في طيز عبير وبحرك ايدي علي طيزها راحت عبير شتماني وقالتي ياخول شيل ايدك وانت بتتناك جنبي
واوعي ايدك من علي جسمي و طيزي لاني جسمي ده للرجالة مش للخولات اللي زيك
وفعلا بعدت ايدي عنها وخرجت زب محمود من بقها وطلبت مني أن أمص زبه
وانا كنت مابعرفش أمص وكانت أول مرة أمص دخلت زبه في بوقي وكنت بلحس بسناني ومكنتش عارف أمص
ومحمود استغفلني ومسك راسي بايده ودخل زبه كلها في بوقي واتخنقت وقعدت اكح جامد وفضل هو وعبير يضحك علي وراحت عبير قالتلي اتفرج علي مص ولحس الزب بيكون ازاي ياشرموطه علشان تتعلمي بعد كده
وكانت خبرة المتناكة
خرجت لسانها وبلت رأس زبه ونزلت علي جناب زبه من اليمين والشمال وكانت بتنزل بلسانها وتطلع ومسكت زبه من قدام ومن تحت كانت بتلحس عروق زبه ومسكت زبه بيدها وبدأت تدخل وتخرج زبه وايدها كانت بتدعك في زبه وبتدخل وبتخرج زبه من بقها
عبير سالتني اتعلمتي يامتناكة
اه
طب تعالي فرجيني اتعلمتي ايه
ومسكت زبه وعملت نفس اللي كانت بتعملها بليت زب محمود كلها بلساني ودخلت وخرجت زبه وكنت بمص بشفايفي وأيدي ماسكه زبه
بتدعك فيه
وبداء محمود يشتمني ويقولي يلا بسرعة بل زبي علشان تدخلها في كسها
يلا ياخول ياخو الشرموطه جهز زبي لكس اختك
وسرعة شوية من المص وراح محمود منوم عبير علي الكنبة وورفع رجليها ومسك زبه بايده وبداء يفرش كسها ويدخل زبه فيها وينيكها جامد وعبير
كانت نازل شتيمها فيها
نيك قوى نيك ياخول ولا زبك مبيقفش غير علي الخولات
افشخني اقطعني اقطع كسي
مش ده كسي اللي جيت تنيك الخول اخويا علشان توصلها اهو فرجني هتعمل فيها ايه
وعمال تستفز محمود وهو سخن اوي عليها وسرع في نيكها ورفعها ووقف بيها وهي ماسكه في رقبته وعمال ينتططها علي زبه وهي صرخت اوي ونزلت شهوتها ونزلها محمود من علي زبه
وقعد شوية علي الكنبه الانتريه ياخد نفسها جريت بسرعة عليها بليت زبه تاني ورحت قاعد علي زبه وكان ضهري في وشه وقعدت امسك زبه وادخله في طيزي وهو قاعد على الكنبه وقعدت اطلع وانزل بطيزي علي زبه
وانيك نفسي بزب محمود
عبير شافتني كده هايج
ضحكت وقامت مسكت زبي بأيدها وقعدت تدعك فيه وتبص عليه وتضحك وتقولي ده زب يخرب بيتك ده زنبوري اكبر منها وتدعك في زبي وايدها التانية بتدعك في كسها وزنبورها وهيجت اوي وانا شايفها بتدعك كسها وتلعب في زبي الصغنون
ورحت مفلقس طيزي وخليت عبير تفلقس جنبي علي الكنبة ومحمود وقف ورانا احنا الاثنين ينيك عبير في كسها ويخرج زبره وينكي في طيزي وده كان حلمي من زمانه اني اكون بتناك وعبير جنبي واول لم محمود جي ينزل لبنه قعدنا علي ركبنا ومسك زبه بايدها ودعك زبه ونزل لبنه علي وشي انا وعبير ومسكنا زبه مصيتها انا وعبير لحد ما نضفنا زب محمود
وقامت عبير وحضرت عشاء وسالت محمود لو ينفع يبات معانا
وفعلا محمود بات معانا
وطلبت عبير عشاء دليفري كان سمك وجمري وأكل كله فسفور قعدنا اتعشينا كلنا
ودخلت انا وعبير اوضة النوم وعبير طلعت قمصين نوم جامدين من دولابها
وكان القمصين شبها بعض قصيرين لحد الوسط
واحد ابيض شفاف مفتوح الصدر وعاري الضهر والتاني احمر لابست انا القميص الأحمر وعبير القميص الابيض وندهت عبير علي محمود
ودخل محمود الاوضة علينا وشفنا كده
عبير شغلت اغاني شعبي وبداءنا انا وهي نرقص ونحك طيازنا في طيز بعض ونتمايل شمال ويمين وانا اهز وسطي واميل لور وافلقس وأصدر طيزي في وش محمود ومحمود يضربني علي طيزي وابعد انا وعبير تقرب منها وتهز بزازها قدام وشه محمود وتهيجه بصدره وكل ما كان يقرب منها علشان يمسكها تبعد عنها واستمرينا في وصلة رقصة و محمود زبه كان هينفجر قام وسحب عبير من أيدها وحضنها جامد وباسها في شفايفها وكان بيقطعو في شفايف بعض
ولسان عبير كان بيلحس ويمص لسان محمود وانا عمال ارقص واهز جنبهم
وراح محمود مسك ايدي وسحبني ووقفت جنبها وهو حاضن عبير وبيبوسها وايده عمال تفعص وتبعبص طيزي
وبعدين نزلت وسطيهم هما الاتنين مسكت زب محمود وقعدت أمص في زبه جامد اوي وبسرعة وهو مستمر في بوس وتقفيش في عبير
وراح محمود نام علي ضهره علي السرير وقعدت عبير علي وش محمود ونزل يلحس كسها وانا كنت ناحية زبه عمال أمص وأجهزة زبه
وبعد كده جاءت عبير جانبي مسكنا احنا الاتنين زب محمود ومصيناه مع بعض
وراحت عبير قالتلي اركب علي زب محمود ومسكت هي زبه بيدها ودخلتها في طيزي ومحمود كان بينكني وبيدخل ويخرج زبه وانا راكب عليه عبير كانت بتدعك في بضان محمود
وقام محمود قلبني ونومني في الوضع الفرنسي ودخل زبه ونكني جامد اوي وبسرعة وانا من كتر الهيجان زبي نزل لبنه لوحده من غير ما المسه
وكان محمود لسه منزلش وراحت عبير نامت جنبي علي ضهرها وركب عليها محمود ورفع رجليها وفضل ينيكها وانا من التعب نمت علي بطني جنبها
احساس جميل اوي وانا نايم علي بطني واختي نائمه جنبي علي ضهرها ومحمود راكبها
وسرع محمود في نيكها وعبير ارتعشت جامد اوي وشدت محمود عليها وكانت بتخربشها جامد وبتحضن اوي وحسيت بالسرير بيتهز وعبير بتنزل شهوتها
وراح محمود مخرج زبه منها بعد ما هديت وركب علي تاني وانا نايم علي بطني ودخل زبه في طيزي مرة واحدة
خلاني انتفضت بس حسيت بمتعة رهيبة من قوة دخول زب محمود في طيزي
وعبير فاقت شويه وجاءت نامت عليا كنت نايم زي ما انا علي بطني وعبير نايم عليا ومحمود كان بيدخل زبه شوية في كس عبير ويخرج ويدخل في طيزي
وسرع في نيكنا احنا الاثنين ونزل لبنه شوية في كس عبير وخرج زبه ونزل الباقي في طيزي و
وقام من علي هو وعبير ونمنا جنب بعض
وهدينا خالص وقعدنا نص ساعة محمود نايم في وسطينا انا وعبير
وعبير كانت بتلعب في شعر صدر محمود وانا عمال العب في زبه
وقامت عبير مصت زبه وركبت عليه وطلبت من محمود أنه ينيكها هي بس
وفعلا محمود ناكها بكل الاوضاع وبعدين خلاها تفلقس وناكها في طيزها ونزل لبنه في طيزها وطلبت مني عبير اني الحس خرم طيزها واشرب لبن محمود من طيزها
وبصراحة كان طعم لبنه من طيزها كان جميل اوي
ونضفت طيز عبير من لبن محمود
ونمنا من الارهاق كلنا علي سرير واحد
واستمرت علاقتنا بمحمود وناس تانية كتير منهم بنات اصحاب عبير كانت عبير بتجيبهم ونعمل حفلات نيك وكنت خلاص اتعرفت اني شرموط وديوث علي اختي
وبعد ما تخرجت واشتغلت عبير في يوم جاءت وقالتلي اني لازم اتجوز
وعرفتني علي صاحبتها حنان وصممت اني لازم اتجوز حنان
انا مكنتش اعرف حنان بس طبعا نظرا لشخصية عبير وسيطرتها معرفتش أرفض وفي خلال شهرين ونص كنت أنا وحنان في بيتنا وكنت مش عارف اعمل ايه معاها وهي كانت جميلة جدا متوسطة الطول وكرفي وعليها جوز طياز ايه توقف اجدع زب وبيضاء وشعرها طويل كانت مثالية في كل حاجة
ولكني طبعا انا حاولت اتحجج باي شي علشان اعدي الليلة
ولكني لم قربت منها ومسكت أيدها قالتلي بص بقي انا عارف عنك وعن حياتك انت وعبير كل حاجة فا متح
اولش
تعمل دور مش دورك
استغربت وقولت ليها طب لم انتي عارف اني كده اتجوزتيني ليه
علشان انت مش هتتكلم وتفضحني هنعيش انا وانت ذي ما انت عايش انت وعبير
وانا هكون صريحا معاك فاضل ستة أشهر ونص و ابني هيشرف الدنيا تكتبه علي اسمك
والمقابل
المقابل انك تعيش حياتك ذي ما انت عايز
وفعلا عاشنا حياتنا ذي ما كنت عايش انا وعبير واللعبة عجبت حنان وكانت بتمارس دور عبير
واكتشفت اني بدل ما هكون خاضع لعبير بس لا ده هاكون كمان خاضع لحنان
ومعرص ليهم وبتناك انا وهما مع بعض
واستمرت حياتي متمتع لحد ما كنت في يوم اسود موجود في حفلة من بتوع عادل واتقبض علينا كنا ستة وكل كبلز مع بعض
مبسوطين علي الاخر وكل واحد نازل نيك في اللي معاها لحد ما البوليس كبس علينا وقبض علينا
امال فين الباقي
اتسجنو في سجن تاني فصلونا عن بعض
ده انت قصة وحكاية بس بقي بطل رغي وقوم نام
وقام حازم نام وانا كمان نمت
ومرت الايام ولكن هل ستمر باقي فترة سجني علي خير ولا هتستمر الدراما اللي عايش فيها من ساعة ما الظروف حكمت عليا اني اكون هنا في السجن







الجزء الثالث
ومرت الايام ثقيلة عليا واقترب ميعاد خروجي من السجن
وكنت اخشي ذلك اليوم وبالرغم من ذلك حان موعد خروجي
وفي آخر يوم لي بالسجن كان في اللي حزين وزعلان اني هسيبه في السجن
وفي اللي كان مبسوط اني هخرج من السجن ومن حياته
وده سنة الحياة انك من الطبيعي الناس تختلف عليك في اللي يحبك واللي بيكرها
وما دام لك أعداء اعلم انك في الطريق الصحيح
وكان آخر يوم لي في السجن حافل بالمفاجأت
قبلت عادل ومصطفي بعد التريض
ووقفني عادل وكلمني
وقالي مبروك الافراج
انا/........ يبارك فيك
عادل / بص بقي ياجارحي حسابنا معرفتش اخلص معاك هنا
بس اوعدك لم نطلع في بينا حساب كبير مش علشان انت فرضت نفسك عليا وكنت سبب اني أتهان واتحبس انفرادي لا ده حساب قديم وليه علاقة بالماضي وعموما كلها أيام ونتقابل جهز نفسك
بصراحة أنا اتفجاءت اني عادل عارف اني من عيلة الجارحي لاني في السجن كنت بذكر اسمي ثلاثي من غير لقب العيلة بس الغريب اكتر ايه الحساب القديم اللي بيتكلم عنه
انا/سكت شوية وبعدين بصيت لعادل قولتله انها مش فارقه كتير واني هنا بالنسبة لي ذي بره
فمش فارق معايا اني ارجع هنا تاني
وسيبته ومشيت
وكملت يومي عادي
واخر الليل لاقيت حازم كان بيعيط وحزين اني هسيبه في السجن واخرج
انا / بتعيط لي بقي دلوقتي
حازم /انت هتخرج وتسبني هنا هعمل ايه من غيرك
انا يابني ده كلها عشرين يوم وتخرج
حازم انت كنت بتهون عليا وحماية لي هتاكل من بعدك
انا متقلقش انا موصي شامبو والعيال يخلي بالهم
منك
تعيش يامعلم
حازم /المهم يامعلم انت بعد ما اخرج معزوم عندي في البيت لازم تزورني
انا /اكيد
انا / بقولك ايه انت تعرف ايه عن عادل
حازم /ازاي يعني اعرف ايه عنه
انا/ يعني هو مين عرفته ازاي
ساكن فين مين أهله
عايز اعرف كل حاجة عنه
عادل اتعرفت عليه عن طريق عبير
عبير كانت علاقتها كتير وكانت تعرف احمد صاحب محمود اللي حكيتلك عنه قبل كده
هي اتعرفت عليه بس معرفش ازاي اتعرفو علي بعض وبعد كده عبير طلبت من عادل اني انا اشتغل في شركة ابو عادل محاسب وعبير كانت سكرتيرة خاصة لعادل
انا / مين بقي ابو عادل
حازم /ايوه محمد البسطاوي
اممممم

حازم /انا عايز اعرف ليه كل الأسئلة دي وشاغل بالك بيه ليه
موضوع هبقي اقولك علي بعدين بس المهم انا عايز اعرف كل حاجة عنه
انا/ كمل قولي كل حاجه
حازم / ازاي يعني انت عايز تعرف ايه بالظبط
انا/كل حاجة
حازم / اللي اعرفه اني عبير كانت مديرة اعماله مكنش بيتحرك غير وهي معاها وهي المستشارة بتاعته في كل شي
انا / بس كده
حازم /عايز تعرف ايه تاني
انا /اللي فهمته من كلامك عن عبير أنه شخصية مسيطرة وعادل خول يعني اكيد كان في حاجات بينهم
حازم /انت ناوي توديني في داهية انا عارف
انا /متقلقش انت بقيت صديقي وكلنا عيش وملح مع بعض وانا عمري ما اخون حد مني
حازم /كانت بتروح معاها حفلات جنس وشذوذ وكل ما تتخيله عن الجنس بكل أنواعه
وكان الحفلات ديه بيحضرها شخصيات مهمة
كان يبقي فيه عادل وعبير هم المنظمين
انا / وانت عرفت ده كله ازاي
حازم روحت معاهم كتير هناك.
انا وايه اللي حصل وشفتها هناك
حازم /بص ياشريف مش هينفع اسمي اسماء الموضوع في ناس ريحته لو جت فيها موت ودم
مش تهريج أو هزار
انا /احكي متخافش
اول مرة روحت هناك كانت بعد ما اتعينت في شركة البسطاوي
عبير طلبت مني اجهز نفسي علشان في حفلة هنروحه
كنت متعود علي حفلات عبير
بس الغريب بقي اني نزلت لاقيت عربية عادل مستنيانهض
عادل شافني استغرب ووقف هو عبير يتكلما واللي فهمته أن زعل من عبير أنها جابتني معاها
عبير هداءت عادل
وركبنا ووصلنا فيلا في مكان ما
انا / فين يعني وتبع مين
حازم / بلاش تفاصيل ارجوك
سكت كمل ياحازم
وصلنا هناك دخلنا احنا الثلاثة
ولقيت ثلاث اشخاص رجا ل اعمال تقال اوي
استغربت من وجودهم
اول ما دخلنا سلمو علي عادل وعبير وكانو مستغربين وجودي
والكل كان ساكت
لحد ما عبير بداءت تتكلم
عبير /بص بقي يابشوات مبروك عليكم الصفقة الجديدة عادل بيه خلص كل حاجة ومجهز الاوراق
في كام تفصيله بس نقصين علي ما تتفقو مع عادل بيه عليهم اكون جهزت انا للاحتفال
كلهم وافق
وراحت عبير سحبتني من ايدي وطلعنا فوق الدور الثاني في الفيلا
انا كنت مستغرب من وجودى هنا وايه الاحتفال اللي هيحصل ايه هي الصفقة
بس كل اللي كنت متاكد منه أنه حفلة نيك علشان عارف عبير وتفكيرها
وفعلا ذي متوقعة عبير جهزتني اني اكون كلب الحفلة دي
واللي اكتشفت وعرفت فيها اني عادل خول وبيتناك كمان
انا كونت جاهز وشايل شعر جسمي ومنضف نفسي علي الاخر
وعبير قلعتني هدومي كلها ولبستني طوق كلب في رقبتي
وربطتني بحزام وامرتني اني اقعد ذي الكلب مستني
وبعد كده لبست هي بدلة ميسترس جلد
وكان معاه كرباج
اتصلت علي عادل وقلها انزلي
نزلت عبير وهي بتجرجرني وراها علي السلم وانا نازل علي ايدي
ورجلي ذي الكلب
اول ما أنزلنا كل الموجودين وقفوا يتفرج عليا
عبير/اهلا بيكم ومبروك لينا كلنا
وده وقت الاحتفال بتاعنا
طبعا كلنا عارفين اني مفيش تصوير ووجودنا هنا ده شئ سري
علشان الشغل اللي بينا وطبعا لازم نحتفل بنجاحنا فانا حابه اطمنكم اني كل واحد يحتفل بالشكل اللي هو عايزه بدون قلق أو خوف ومفيش قواعد لحفلتنا عيش حياتكم واتبسطو
ثانيا احب اعرفكم علي الكلب بتاعي حازم كلبي المطيع
وبصيتلي ورحت مهوهو
الكل ضحك
وبدأت عبير تسحبني وراها وتلف وتستعرض جسمها وهي بتستعرض كلبها قدامهم
عادل كان واقف مبسوط من عرض عبير وفهم أنه كانت صح لم جابتني معاها
واللي فهمت ساعتها اني عبير بشخصيتها مش بس مسيطر عليا لا دي بتعرف تسيطر
وتخطط لأهدافها صح وبتستغل كل ما هو متاح ومشروع أو غير مشروع لتحقيق أهدافها ومتعتها الشخصية
انا / وبعدين ايه اللي حصل
عبير طلبت مني اعمل عرض افرح بيه الباشوات
انا،/مين هما الباشوات دول بقي
حازم /وحيات اغلي حاجة عندك بلاش هما كانوا ثلاثة
انا/ متسميش اسماء ارمز لكل واحد بحرف
حازم / حاضر كان اول واحد س والتاني ر والثالث ع
وعبير جابت كوره وبداء يرمي الكورة لبعض وانا اجري بينهم احاول امسكه ببوقي أو ايدي
وهما عاملين يضحك
وانا يجري بنط رفعت أيدي علشان امسك الكورة ايدي فلتت ونزلت بين رجل( س )
ولمست زبه
ولمسته بايدي
وواووو ايه الزب الجامد ده
لاقيت عبير ضربتني بالكرباح سيب زب سيدك ياكلب
انت هنا كلب بس اجري بسرعة يلا وضربتني تاني بالكرباج
وحدف تاني الكورة لبعض
وعبير قعدت جنب نفس الراجل اللي لمست زبه ومسكت زبه بيدها وحسست عليه
ايه ياباشا انت بتحب الكلاب ولا الخولات
ضحك بصوت عالي وقالها الاثنين
وندهت عليا اقرب هنا
أقربت منهم وعبير أمرتني الحس وانضف رجله
وطيت علي رجله وانا قاعد ذي الكلب علي ايدي ورجلي ونزلت لحس في جزمته ونضفتها وقلعته الجزمة ومسكت صوابع رجله الحس صباع صباع وادخله في بوقي والحس بطن رجله
واداعبه بلساني
وكانت عبير ماسكه زبه بعد ما خرجت زبه من البنطلون وعمال بتدعك فيه ونزلت بلسانه تمص زبه وهو سخن اوي وقام بسرعة ومسك طيزي بايده ودخل زبه في طيزي وكان هائج جدا علي وطلب مني الحس وانضف رجل عبير وهو بينكني
وعادل وباقي الشلة كان قاعدين يضحك ويشرب ويسكي
قام الراجل الثالثة (ع ) وقلع كل هدومه وقف يتنطط ويرقص وكان سكر وهائج من منظرنا
وراح ساحب عبير من أيدها وقعدها قدام زبه وخلالها تمص زبه وعادل قام سحب الراجل ر من أيدها ووقفه وقعد هو جنب عبير علي ركبته قدام زب الثاني (ر) وكان بيمصله
انا شوفت كده استغربت احا ايه اللي عادل بيعمله ده
وراحت عبير شافتني وانا باصص علي عادل شاورتلي اني اسكت ومليش دعوه
وكان عادل محترف مص
كان الفيلا بها هدوء ما عدا صوت المص والحس وخبط زب اللي بينكين في طيزي وهو بضانه بتخبط في طيزي
واستمرينا شوية عادل بيمص لواحد وعبير بتمص التاني وانا بتناك جنبهم من الثالث
وبعد كده عبير وعادل اتعدل ناحية بعض وكان بيبوس بعض وعبير بتدعك في زب عادل وهو بيدعك كسها
راح الراجل اللي كانت عبير بتمصله سحب عادل ووقفه وقعد هو علي ركبتها ومص زب عادل
والثاني سحب عبير وفلقس قدامها وأداه الكرباج
ومسكت عبير الكرباج وبدأت هي في ضربه براحة علي ضهره وطيزها وبداءت اهاته تطلع
وعبير نزلت بالكرباج علي طيزه وكانت بتضربه بعنف لحد ما طيزه حمرت وهو كان جسمه ابيض وكان لون طيزه وهي حمراء ممتع جدا وده هايج الراجل اللي كان بينكني وسبني وقرب من التاني وراح بل زبه من بقها وتف في خرم طيز الراجل ودخل زبه وكان بينيكه بعنف واستمر في نيكه
وراح عادل فلقس جنب نفس الراجل وكان بيهز طيزه علشان يتناك زيه
وفعلا حصل بس اللي دخل علشان ينيكها كانت عبير بعد ما
جابت زب صناعي ولبستها وكانت بتنيك عادل
أما أنا ففؤجيت بالرجال الثالث قرب مني وبيمسك زبي وبيلعب في وبيحاول يوقفه
وانا اصلا زبي بطل يوقف وهو استغرب بس فضل يلعب فيه ويمسكها ويشدها ويحاول يدخله في بوقه
وراح ضربني في بضاني وقلي غرو بعيد عني ياكلب فعلا انت تستحق تكون كلب للملكة عبير وراح قعد وراء طيز عبير يلحس وينضف خرمها وطلب منها أنه تسيب عادل وتتبول علي وشه وفعلا قعدت عبير علي وشه الراجل وتبولة وشرب هو بولها
وبعد كده لحس ونضف كسها من البول
وكان لسه نفس الراجل اللي كان بينكني بينك في صاحبه وعادل نام علي بطنه وطلب من الراجل اللي شرب بول عبير يركبه
وكان بينيكه بعنف وبسرعة ومكملش ثلاث دقائق ونزل في طيزي عادل
وطلبت مني عبير اقوم أنضف طيز عادل من لبنه والحس وامص زب الراجل وانضفه
وعبير قربت من الراجل الاولاني وبداءت تتدخل وتخرج صباعها في طيزها وتبعبص
وهو هاءج جدا ونزل في طيز صاحبه
وبردك نضفت طيز الراجل ومصيت ولحست زب الراجل الاولاني
وكانت حفلة غريبه واستمرت الحفلة بهذا الوضع لحد الفجر
وكل واحد لبس هدومه وخرج لوحده وكان بيخرج كل ربع ساعة واحد
وقبل ما نخرج عبير قربت من عادل وقالته عرفت ليه بقي انا جبت الخول ده معايا علشان انا عارفه انهم كلاب وخولات فجيبت حازم
عارف انا لواعرف اني فيهم راجل بجد كنت جيت بكسي بس
وانت عارف كسي بيعمل ايه
ضحك اوي عادل ما انا عارف هو في حد نافعني ومنجح شغلي غير كسك ومسك كسها جامد بايده وشده كسها صوت وضحكة
طب احنا هنمشي بقي
بصلي اوي عادل
راحت عبير قالت له متخفش ده كلبي المطيع
طب يلا روحو وبكر إجازة ليكم انت الاتنين وحازم ليه عندي مكافأة لم نروح الشركة
وانا وعبير خرجنا لاقينا عربية غير اللي جينا فيه موجودة وبدون كلام السواق اتحرك ناحية الفيلا بتاعتنا
مين بقى الناس ديه وايه موضوع الفيلا ده مش انت كنت بتقول انكم عايشين في بيت ابوك سابها ليكم

اه ما هو فعلا كنا كده بس عبير طبعا بعد ما تخرجت وانا اتجوزت حنان خلال سنتين كانت سكرتيرة عادل ومديرة أعماله واشترينا الفيلا ديه ونقلنا فيه وحياتنا اتغيرت
انا هههههههه عرق طيزك وكس عبير طبعا كان لازم حياتكم تتغير
ضحك حازم
بردك مين الثلاثة دول
مينفعش صدقني يامعلم
ماشي ياحازم
عموما لم نخرج من هنا هانتقابل
ومعرفتش انام باقي الليل انا هحرج بكره من السجن ايه الجديد اللي مستني بره
وهاعمل ايه في اللي سمعته النهارده
انا في عقل باللي كسم حياتي يعني كان لازم اعمل دور الشهم والبطولة
هنا في السجن وبره السجن
استنوني بقي لم ارجع في الجزء الجديد لم بقي اشوف حياتي المبهدلة ديه
ومتنسوش لو عجباكم القصة سيب تعليق







الجزء الرابع
وأخيرا جاء يوم خروجي من السجن خرجت وكلي أمل في حياه جديده
خرجت وكما توقعت بأنني لم أجد أحد في أنتظاري فأهلي تبراء مني منذ ما حدث هما لا يعلما اني ما فعلته كان من اجلهم ومن اجلي
وشعرت بالغضب والحزن خمس سنوات من عمري من أجلهم وفي أخر ألامر لا أجد أحد في انتظاري
وقررت أنني لم أذهب لمنزل الاسرة فانا محتاج أن أعيد ترتيب أوراقي وأفكر في ما هو قادم
وبالفعل ذهبت الي شقتي الخاص بي في الشيخ زايد
وصلت الشقة ودخلت كنت مرهق وحزين وذهبت للحمام لاخذ دوش ماء ساخن وخرجت بعد الدش كما أنا لا أرتدي أي ملابس فنحن في منتصف شهر يوليو ومن عادتي دائما أن أكون هكذا في شقتي وذهبت لغرفة النوم وجلست علي السرير أتذكر كل ما حدث وما أل اليه الوضع وتعبت من كتر التفكير وغفوت علي السرير كما لم غفو من قبل وفات الكثير من الوقت لا أعلم كما الوقت او اشعر بالزمن من حولي
ولكنني شعرت بحركه في الشقة وسمعت صوت يجري نحوي ويصرخ شرررررريف
ورمت نفسها في احضاني وجلست تقبلني في شفايفي وتتحسس جسدي وشعر صدري ودفنت وجها في صدري
هي / ياااااااااه حضنك وحشني اوووي اووووي كلك واحشني
انا / ازايك وأنتي وحشتيني كتير وضممتها علي صدري وبكت وهي في حضني
انا/ بتعيطي ليه دلوقتي
هي / علشان كنت واحشني اوي
انا / وانتي جيت ليه النهارده
هي / ما انا عارف انك خارج وكنت جاي اجهز نفسي والشقة واستناك هنا بس انت اللي جيت بدري
انا / اه فعلا انا جيت علي هنا
هي / مرجعتش علي الفيلا بتاعتكم ليه
انا / محتاج اقعد مع نفسي شويه قبل ما ارجع البيت
هي / ههههههه تقعد مع نفسك ولا وحشتك وجيت علي هنا
انا / اكيد وحشاني بس محتاج أفكر وأقعد مع نفسي شويه
هي / لا تفكر أيه النهارده مفيش تفكير في حاجه النهارده نيك نيك وبس زبك واحشني حضنك كلك وحشني متعني عوضني حرمان خمس سنين
انا / هههههه حرمان حرمان ايه ما انتي كنتي مدورها ولا كنتي فاكر اني جوه السجن ومش عارف أنتي بتعملي أيه
هي / عادي بقي كله كان مصالح
انا / مصالح ماشي مش وقته هنتكلم في المصالح بعدين
هي / وحياتي عندك خلينا هنا دلوقتي مع بعض
و عموما مفيش دكر عرف يبل ويمتع الكس ده ذي شريف الجارحي وبطل رغي بقي ومتعني
ومسكت زبي بأيدها ونزلت قدام زبي وحركت زبي بأيدها وبصت لزبي اوي
وخرجت منها ااااااه
واحشني زبك اوووي
اااااح ده لسه كبير زي ما هو وضحكت
انا / ليه ياوسخة هو اللي كان مسجون ولا انا
هي / افتكرت انه كش وصغر من قلة الاستخدام
انا / لا يامتناكه متقلقيش لسه بخيره وعريض وجاهز يفشخك بطل رغي ومتعي زبي
وخرجت لسانها وحركته علي راس زبي وكانت بتلف لسانها حوالين راس زبي برومانسيه وعشق ومتعه وبصراحه هي كانت استاذت مص وده اكتر حاجه بحبها فيها البت بتعرف تخلي زبي يولع
وكانت بتحرك زبي بايدها وتشم في بيضاني وتبل زبي بلسانها وغرقت زبي وبلتها ودخلت زبي في بوقها كله وكانت بتخرج زبي وتدخلو في بوقها وانا مولع
انا / ااااااه مصك حلوة يالبوة متعي زبي
هي / اشتمني كمان متعني افشخني ناكني نيك كل حته في جسمي النهارده انا بتعتاك ومش هسيبك الا لم اصفيك من اللبن بتاع الخمس سنين ده انا محرومها من اللبن
انا / ههههههه حرمان ايه يالبوة ومسكت كسها بايدي يعني الكس ده متناكش طول الخمس سنين
هي / طبعا اتناك واتهري
ومسكت بزازها جامد وشديتها من بزازها يعني البزاز ديه والكس ده محدش ناكهم في الخمس سنين يابنت المتناكه ده انتي مدورها يالبوه
هي / طب ما انا كنت مدورها علشان شغلك ومصالحك
انا /مصالح هي فين المصالح ديه قوليلي ايه اخر الاخبار ووصلنا الي ايه وخرجت زبي من بوقها
هي / وحياتي عندك ياشريف سيبك من الشغل ووجع القلب دلوقتي متعني كيفني وشرفي مفيش راجل عرف يمتعني ويريح كسي زيك وحشني يابن الايه ومسكت زبي تاني زبك واحشني
وسحبتها من ايدها ونومتها علي طرف السرير وقعدت قدام كسها ورفعت راجليها علي كتفي وبان كسها الوردي الكيبيني قدام وجهي وأقتربت من كسها وبصراحه كان كسها واحشني
وحركت لساني علي شفايف كسها من الخارج لاقيتها سحبت نفسها بعيد كسها مستحملش حركت لساني هههههه
وسحبتها ناحيه فمي ومسكت وسطها واقحمت لساني داخل اشفار كسها صرخت وخرجت منها اااااااه
هي / نكني بلسانك اااااه
عض زنبوري اشرب عسل حبيبتك متعني اااااه ااااح ااااح ياشريف براحه علي كسي
انا /اسكتي يالبوة وضربتها بايدي علي كسها
هي / اااااااااااه براحه علي كسي انا عايز اتناك مش اتضرب
انا / اسكتي يالبوة ما ده هو النيك اللي ينفع مع اللي زيك
هي /اعمل اللي انت عايز بس المهم متعني افشخني نكني وحيت غلاوتي عندك افشخني انا لبوتك والمتناكه بتاعتك
انا عايز اقول للناس كلها انا بتناك من شريف الجارحي عايز الدنيا كلها تعرف
انا / ايه يبت مالك هايج كده ليها
هي / واحشني وزبك وحشني وانا مولعه نار وكنت بعد الايام علشان تخرج لي
وفضلت الحس واعض زنبورها وانيكه بلساني في كسها
هي / يلا بقي دخل زبك ونكني كسي واكلني
انا / لا لم عسل كسك ينزل وادوق طعمه واشربه واشوف لسه مسكر وحلوة ذي ما كان ولا اتغير
هي / احا انا لسه هستني
وقامت هي وزقتني ونومتني علي السرير وبلت زبي بلسانها وركبت علي زبي في وضع الفرسه وفضلت تتنطط علي زبي بسرعه وقوة وبتعصر زبي بكسها وبتقفل وتفتح علي زبي ومالت ببزازها علي وشي
وانا فهمت هي عايز ايه عايزني ارضع واكل بزازها كانت لم بتهيج وبتقرب تنزل شهوتها كانت بتخليني اكل وامص بزازها جامد لحد ما تعصر كسها وتنزل شهد كسها علي زبي وانا باكل بزازها
وانا كنت باكل بزازها مش برضعهم باكل الحلمات واشفطها واعضها بسناني وهي سرعه اكتر وصرخت كما لم تصرخ من قبل ونزلت عسل كسها علي زبي ونامت علي صدري
وفضلت ثابت لم اتحرك وهي نائمه علي صدري حتي هداءت انفاسها
وبعد فترة قصيره فتحت عيناه وبصت في وشي
هي / احا انت كل ده ما نزلتش لبنك مش حال بقالك خمس سنين منكتش يعني المفروض اول ما المس زبك تنطر لبنك في وشي مش تنكني وتصفي كسي وانت لسه مانزلتش
انا / ما انتي عارف يالبوه اني مش شريف الجارحي اللي ينزل لبنه بسهوله وبسرعه
هي / اااااح هي ديه احلي حاجه فيك هو انا عبده لزبك وبحبه من فراغ انا بحبه علشان زب راجل بجد
انا / طيب اتبسطي قول لي بقي ايه اخر الاخبار
هي / شريف علشان خاطري بلاش شغل دلوقتي انا معاك للمتعه وهبات معاك كمان ومفضيه نفسي ثلاثة ايام ليك
انا / من عيني ياوسخة
وقمت نزلتها من علي زبي ونومتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي وبليت زبي من بوقي ومسكت زبي احركه علي اشفار كسها واداعب واحرك زبي علي زنبورها وهي بتحب كده اني أحرك واداعب زنبورها براس زبي واستمريت شويه احرك راس زبي علي كسها وبين شفايف كسها
وهي بداءت تسخن تاني وتسحبني من وسطي ناحيه كسها علشان ادخل زبي وكنت انا ببعد بزبي عنها علشان اهيجها اكتر
وسحبتني جامد اوي عليها ومسكت زبي بايدها ودخلتها في كسها وكانت بتتحرك للخلف والامام وتنيك كسها بزبي
هي / شريف انت بتعمل فيا كده ليه
انا / انا بعمل ايه
هي / بتعذبني ومش عايز تريح كسي وتطفي ناره وتنزل لبنك ترويني
انا / هههههههه يابت اكيفك الاول بعد كده ارويك
هي / وحياتي عندك نيكني واروي كسي بعد كده كيفني براحتك انا بتاعتك وبس
انا / من عيني ودخلت زبي في كسها وكان كسها فرن مولع ولع زبي وخلاني انيكها بسرعه وعنف
وهي بتصرخ وتسحبني جامد ولفت رجليها حوالين وسطي وكانت بتخربش ضهري من هيجانها
وبتهز نفسها معايا وسرعت في نيكها ونزلت لبني وهي نزلت شهوتها وعسل كسها معايا وارتعشنا وحضنا بعض اوي
هي / ياه ياشريف لبنك سخن وكان واحشني
انا / بجد
هي / ايوه ده لبن الجارحي ماركة مسجله
ضحكت علي كلامها =====
طيب يلا قومي حضري اكل علشان انا جعان وعايزين نشتغل بقي ونشوف هنعمل ايه الفتره الجايه عندنا شغل كتير
وقمتنا من علي السرير وكنت جعان ولاقيتها جايب اكل وحاجات للشقه
قعدنا ناكل وكانت قاعدها بجواري من غير هدوم وانا كمان خرجنا من السرير عرايا وجلسنا بجوار بعض وجلست اكل وهي بتاكلني في بوقي وتتضحك وتقولي كل كويس عايزك تتغذا علشان تعرف تغرقني بلبنك
انا / انتي مبتكليش ليه
هي / انا هاكل بس هاكل حاجه تانيه
ونزلت بين رجلي بسرعه تاكل في زبي وتمص وتعض فيه عض خفيف
هي من تحت تمصص زبي وانا بمصص فيالاكل من فوق واخر انسجام
وفضلت تمص بي وتدخلو وتخرجها من بوقها
وانا اهاتي زادت
وحاولت اقوم علشان انيكها لاني زبي ولع من مصه
هي / انت مش هتقوم غير لم تنزل لبنك في بوقي انا كلت عايز اشرب
انا / بطلي جنان زبي ولع عايز ادخله في كسك
هي / توق توق هشرب لبنك وبعد كده ابقي اعمل اللي انت عايزه
انا / يابنتي المجنونه
هي / اه مجنونه وبنت مجنونه ولبوة وخدامته زبك اسكت بقي خليني احلب زبك استمتع واسمع بس صوت مص زبك
انا / الصراحه انتي بتلحني علي زبي صوت مصك بيعمل موسيقي عالميه
واستمرت تمص وانا بحاولمنزلش لبني بسرعه
هي / شرررريف نزل لبنك ارجوك
انا / ههههههه طب سرعي شويه مص
هي / من عيني وسرعت في مص زبي وبقوة ونزلت لبني في بوقها وشربت لبني كلها ومخرجتش زبي غير لم عصرت اخر نقطه في زبي
وقامنا بعد كده وطلبت منها تعمل قهوة
وجهزت القهوة وجاءت قعدت جنبي
انا / طمنيني علي الشغل
هي / أمجد ممشي كل حاجه تمام وهو اللي في الصورة
انا / تمام هنكمل زي ما احنا
هي / هتعمل ايه وبتفكر في ايه
انا / مش عارف لسه دماغي متلغبطه
بس اللي أكيد اني مكمل في اللي بداءته علشان حقي وحق اهلي وحق ابوكي
هي /طيب ما اللي انت عملته ضيع خمس سنين من عمرك
انا / معلشي نصيب لسه معادهم مجاش
بس اوعدك اني كل حاجه هتخلص بسرعه
هي / لا بسرعه ايه انا عايزا دلع وتمتعني
انا / يابت اتهدي انا بتكلم في الشغل
هي / طب النيك مش من ضمن الشغل
احا ده هو الشغل كله تعال ندخل جوه
انا / لا سيبني دلوقتي
هي / هههههه مش هسيبك لسه مروتش طيزي بلبنك
تعال ولفت نفسها وبتحرك شمال ويمين وتهز طيزها علي زبري وعايز تمسك زبي وتدخل في طيزها وانا بتحرك عكسه علشان اغيظه وراحت مسك زبي جامد ولفتني وقعدت علي الكنبه ورجعت بطيزها عليا ودخلت زبي في طيزها وناكت نفسها بزبي وانا ثابت وسيباها تتنطط علي زبي بطيزها لحد ما زبي سخن وولع ورحت قايم ورفعتها علي دراعي وضهرها في وشي ونططها علي زبي وبسرعه وشويه ورحت منزلها علي الارض وفلقست ودخلت زبي كله مره واحد فيها
وهي صرخت
هي / اااااااي ايه ده ده عمود ووتد يخرب بيت قوة زبك متعني دخلو كله
كله ياشرررررريف
امممممم زبي نار متعلي طيزي ارويها ونزل لبنك فيها
وكانت بتزوق نفسها عليا مع حركت دخول وخروج زبي وتقفل خرم طيزها علي زبي وكنت بحاول اخرجه وادخله وهي قافلها طيزها مش عايز زبي يخرج
هي / سيبها شويه مالي طيزي متخرجهوش ومتتحركش عايز احس بيه جوايا
وكان خرم طيزها سخن ومولع زبي وانا عمال اضربها علي طيزها علشان تسخن اكتر وتفتح خرمها من علي زبي وهي قافلها عليها
انا / يابت افتح خرمك
هي / توق توق انا هاخدها كده ونام بيه
ونامت علي بطنها ونزلت انا عليها وزبي في خرم طيزها
هي / بص انا بنعس اهو انا هنام خليك نايم فوقي هنام بزبك في طيزي
انا / ماشي يالبوه نامي
وبعد عشر دقايق هديت شويه انفاسها وخرم طيزها بداء يفتح و يلين
ورحت انا ساحب زبي ودخلت مره واحده
قامت هي من غفوتها تصرخ
هي / يخرب بيتك في حد يخض جد كده
انا / يعيني في واحده تكون تحت زب شريف الجارحي وتنعس
هي / انا طبعا انا انام تحت رجلك مش تحت زبك وبس
انا / ثبتيني ياوسخه بالكلام
هي / عمري ما اقدر اثبتك ده حقيقي انت عارف اني بعبد زبك
طيب بطلي رغي بقي خليني اروي الطيز ديه وكملت نيك في طيزها برااحة وبرمانسيه
هي / سرع شويه
سرعة من نيكها
هي / سرع تاني ماتقفش نيك بسرعه نزل لبنك في طيزي
ونكتها ونزلت لبني في خرمها وكان يوم ممتع بعد غياب خمس سنين عن النيك
وكملنا سهرتنا ندرتش وهي نايمه في حضني لحد ما نعسنا مع بعض علي السرير
وصحيت العصر علي صوت التليفون الارضي وهو بيرن
قمت بسرعه مستغرب مين بيتصل مفيش حد يعرف رقم تليفون هنا غير ثلاثه بس وواحده منهم معايا والتاني امجد صاحبي وعارف اكيد انها معايا مش هيتصل وامي متعرفش اني خرجت قمت ارد بحذر
انا / الووووو مين
المتصل / صباح الخير
وسمعت صوت انثوي رقيق جدا وبتقولي حمد علي سلامتك
انا / 00000 يسلمك مين معايا
المتصل / انا رنا الملواني
انا / سكت وكنت مش عارف اتكلم اقول ايه وتهت جدا احا رنا الملواني جابت رقم هنا منين وعايز ايه دماغي باظت اكتر وفي الوقت ده صحيت الجثه اللي نايمه جنبي ولسه هتتكلم وشاورتلها تسكت
رنا / حمد 0000بسلامتك كنت عايز اقابلك اتكلم معاك فاضي النهارده نتقابل
انا / اكيد تحت امرك
واتفقنا انا وهي نتقابل في مطعم ---- في الزمالك الساعه ثمانيه مساء
واغلقت الخط
لاقيت المزه اللي جنبي بتسالني مين بيتصل
وقولتها اني المتصل رنا الملواني بصت هي ناحيتي ومستغربها رنا عايزها ايه مني وجابت رقم التلفون منين
وسالتني انت هتعمل ايه
انا / هاقبلها طبعا واعرف عايزها ايه
ما هو مش بعد اللي عملتها وضاع هسيبه فرص اني اوصل للي انا عايزه لازم اقابلها
هي / طب اجاي معاك
انا / انتي عبيطها مش عايزك تظهري في الصورة دلوقتي خليني الاول اعرف عايزه ايه هتصرف ازاي وخلينا مكاملين ذي ما احنا
وعلي الساعه السابعه كنت مرتدي بدله رصاص وقميص اسود وكارفته وتعطرت ونزلت علشان اقابل رنا
وهحكي ليكم في الجزء الجاي عملت ايه مع رنا ومين اصلا رنا
ومستني تعليقكم علي هذا الجزء وتوقعاتكم عن المزه اللي كانت معايا
واللي يعرف يسيب تعليق ويقول هي مين
اللي اللقاء في الجزء الخامس

الجزء الخامس
وفي البدايه احب اعرفكم علي رنا
رنا ربيع الملواني الابنه الوحيده لأبيه رجل الأعمال الغني ربيع واللي اتكلمنا عنه في الجزء الثالثه ورمزنا لاسمه بالحرف الراء وترتيبه الثالث في قائمه اغنياء البلد يدور حول العديد من الاحاديث وعن سر ثروته ولكن لا احد استطاع أن يكشف شي او بالادق يتحدث في شي عن تاريخه ومصدر ثروته ولكنني انا اعلم كل شي عنه فهو أول هدف في انتقامي
وتتصف رنا بالهدوء والجمال الطبيعي الغير مصنطع وهي تشبه في جمالها ممثلة الافلام الاباحيه داني دانليز ومش محتاج اوصفلكم جمال ودلع داني اه ياني ياني ههههههههه
وسرحت وانا في الطريق للمطعم عن سبب طلب مقابله رنا لي
وتذكرت قبل خمس أعوام مضت ما حدث
وصلت المطعم ووجدت رنا في انتظاري
وبعد الترحيب والسلام
جلست في الكرسي المقابل له
وكانت شديده الجمال ورائحته شهيه
وبداءت رنا الكلام
رنا / اولا حمد 0000 بالسلامه وشكرا انك وافقت أننا نتقابل بعد اللي حصل
وثانيا انا بعتذر عن ما حدث ومكنتش اتمني اني الأمور توصل لكده انا بعتذر ليك واتمني انك تسامحني
انا / مفيش حاجه تستدعي الاعتذار
رنا / ارجوك ياستاذ شريف سيبني اكمل كلامي
انا / اتفضلي
رنا / انا كنت سبب في ضياع خمس سنين من عمرك بسبي وبصراحه انا مش عارفها اعمل ايه علشان ارد جزء من جميلك انت انقذت حياتي لولاك انا كنت ممكن اكون دلوقتي ميتها أو بنت مغتصبها أو ضائعه معرفش كان ايه ممكن يحصلي
انا بجد متشكره جدا ونفسي اعرف أو اقدر اعوضك
انا قاعده ببص عليها وفي عينيها وجدت كميه ثقه بالنفس وقدره علي الكلام عند رنا كانت كفيلها اني اعجب بفكرها وبشخصها
انا / حضرتك الموضوع مش محتاج اعتذار اي حد كان مكاني وعنده نخوة ورجوله كان هيعمل كده وانا مش منتظر تعويض أو مقابل
رنا / موقفك الرجولي ده انا مقدرش اعوضها لاني من الواضح اني في طبعك ولكنني بتكلم عن عمرك اللي ضاع وعن مستقبلك وشغلك وانا عارفها انك مهندس شاطر ورجل أعمال ناجح كان في طريقه أن يكون من أنجح أصحاب شركات المقاولات في مصر
انا /هههههههه مش للدرجاتي يعني
ثم ايه كميه المعلومات ديه دي انتي تعرفي عني اكتر من نفسي
رنا / البركه في مامت حضرتك من كتر كلامها عنك حفظتك
انا / ماما
رنا /ايوه مامتك ديه من اعز اصحابي دلوقتي علي فكرها
انا/ اممممم هي اللي اديتك رقم التليفون
رنا / ايوه وهي زعلانها جدا علشان هي كانت عارفها ميعاد خروجك وكانت مستنيك وحضرتك روحت الشيخ زايد
انا/ قاعد مستغرب ومش فاهم حاجه ايه علاقة رنا باماما وايه اللي بيحصل
رنا / حضرتك هتتعاقب من مامتك علشان مروحتش عليها علي طول هي بتحبك جدا علي فكره
انا/مش عارف بس انا كنت حزين وزعلان اني محدش من اهلي زارني وانا في السجن انا كنت محتاج دعمهم ومش محتاج حاجه منهم اكتر من كده
رنا / مامتك غصب عنها وفي حاجات اتغيرت ياشريف وظروف مامتك ما كنتش تسمح أنها تزورك
انا /ايه اللي حصل احكيلي
رنا / يفضل انك تزور مامتك الاول
انا/ اكيد ده هيحصل
وجلسنا وطلبنا العشاء وطول الوقت وانا ببص علي رنا وبتامل جمالها في صمت
وطلبنا العشاء وجلسنا نتحدث ونتناول العشاء وانتهي حديثنا علي وعد باللقاء اخر وزيارة امي
خرجنا انا ورنا من المطعم ورنا صممت انه توصلني لم عرفت اني عربيتي مازالت في الجراج منذ يوم الحادث
وركبت معاها
وصلتني رنا الي الشيخ زايد
واول ما وصلت لاقيت الموزه اللي موجوده في الشقه مستنياني
وقاعده في الريسبشن والنور مطفى دخلت جلست
هي / اهلا برميو
انا / ضحكت روميو ايه ياهبلها دي رنا
هي / ما انا عارف اني رنا ايه يعني ايه النظام
انا / انتي عبيطها عملت كل اللي عملته علشان اوصل لرنا ولم تيجي هي مش عايزني امسك فيها دي اول الخيط
هي / شريف بخاف منك في لمعه في عينيكي بتقول غير كده
انا/ بطلي هبل لمعة ايه وفي عيني ولا زبي هو لولا الاغبياء اللي بعتيهم ليليتها كان زمان موضوع رنا وربيع الملواني خلصان من زمان
هي / اعمل ايه مش انت اللي اتهورت وقتلت الراجل
انا /لا ياهانم البهائم اللي بعتيهم كانوا بداوء فعلا في اغتصابها والكلب اللي اتقتل وانا بضربه قالي جمله بفكر فيها بقالي خمس سنوات
هي / قالك ايه
انا / قالي في غيرك دفع اكتر انا خوفت علي البت او الموضوع يتفضح وضربته
انما لو نفذت الخطة زي ما كنت عايز كنت زماني مخلص الموضوع في شهريين بالكتير
هي / دلوقتي هتعمل ايه مش عارف هي عايزها ايه
طب انت اتكلمت معاها في ايه
كلام عادي وبتعتذر وكده متشغليش بالك بيها هخلص موضوعها الاول
واكيد اني اللي فشلت في تنفيذ في الاول اكيد مش هسمح اني يفشل تاني نفس الخطه
هي / يعني راسم علي جواز من رنا
انا / ايه بتغيرعليا
طبعا زبك ده بتاعي ده انا اقطعه لو فكر في غيري
انا / هههههههه
متقلقيش يالبوتي هخلص مصلحتي معاها ومع ابوها وارجع حقي من ابوها وافوق بقي
وافض بقي ليك وموضوع عمك وحقك انتي كمان
هي / شريف انا تعبت من قصه الانتقام دي
انا راضيه بوضعي دلوقتي ونجاحي ومركزي تعال ننسي ونعيش بقي
وانت شركتك ماشيه تمام وأمجد ناجح ومانجح الشغل
انا / الموضوع عندي مش تعويض خساره ماليه الموضوع دم ابوي وحق ابوكي واللي عمك عملها وانكر علاقته بيكم
انا مكمل في اللي بدايته الاربعه لازم اخلص منهم واخد حقي
هي / طب ما تيجي تخلص علي انا الاول
انا / يخرب بيتك مش بتتهدي خالص انتي كسك واكلك علي طول
هي / ااااه طبعا يبقي معايا زب شريف الجارحي وكسي ميكلونيش يبقي احا ده انا اقطع كسي
بقولك ايه نفسي في حاجه مجنونه من بتوع زمان ما تيجي نخرج ونتجنن وتنكني في الشارع
انا / يابت اتهدي دماغي مشغوله خليني هنا دلوقتي
هي / تؤق تؤق انا عايز اتجنن تعال نطلع السخنه عايز اتناك علي البحر
انا / يخرب بيت افكارك المجنونه
هي / يلا بسرعه وشدتني من ايدي
ونزلنا ركبنا عربيتها واخدنا الطريق الدائري ووصلنا طريق السخنه وكانت الساعه اثنين بالليل والطريق فاضي ومن ساعة ما ركبنا العربيه من الشيخ زايد وايدها علي زبي وعمال تدعك فيه
وانا عمال ازعق فيها علشان علي الطريق سابت زبي ونزلت بنطلونها وعمال تدعك في كسها وبتدخل صباعها في كسها وتخرجها وتلحس وتمص وتدوق طعم كسها
انا / يابت اتهدي الطريق
هي / ههههههه انا مجنونها وفتحت سقف العربيه ووقفت علي الكرسي وهي قالعه بنطلونها
انا / يخرب بيتك اقعدي هنتفضح
هي / ياعم احنا باليلل والطريق فاضي
انا/ طب انزلي
واول ما مسكنا طريق السخنه الوسخة نزلت ومسكت زبي ودعكت فيه ونزلت عليه تمصه وصوابعها عمال تدعك في بيضاني وزبي في بوقها
وايدها التانيه عمالها تدعك في كسها وكان القمر منور فوقينا والطريق فاضي وشغاله هي مص ودعك في زبي وزبي ولع علي اخره
انا / اهدي بقي مش عايز انزل لبني احنا علي الطريق
هي / نزلهم في بوقي ولا اقولك اركن علي جنب وانا اراكب علي زبك ونزلهم في كسي لا لا لا اقولك تعال اركن علي جنب وانزل نكني علي شنطته العربيه
انا / انتي مجنونه عايز ايه بس اهدي
هي / عايز زبك في علي طول طب كملي مص وهنزل لبني في بؤقك
هي / من عيني وكملت مص وسرعت في مص زبي وانا سايق وبجري بالعربيه علي 220 مش عايز عربيه او حد يشوف ايه اللي بيحصل
وسيبت ليه نفسي وزبي لحد ما عصرت زبي بايدها وشفايفها لحد ما نزلت لبني وشربت لبني كله ورفعت وشها ناحيتي لاقيت وشها وبوقها غرقان من لبني وعمال تحاول تمسح اللبن وتلحس بلسانها
ونضفت وشها وبوقها بعد ما نضفت زبي من اللبن
هي / ياه زبك ولبنك حلاوين وطعمهم في الهواء الطلق جامد اوي انت ايه ايه الحلاوة ديه
انا / ضحكت عليها وعلي كلامها
وفي اول رست نزلت اشتريت شويه حاجات لينا اكل وشرب
وركبت العربيه تاني وكملنا الطريق
ومشيني شويه وفجاءت بيها بتصرخ وتقول شريف اقف هنا
انا / ايه يابنت المجنونه في ايه
هي / اتخضيت
انا / ايوه اتخضيت عايزه ايه
هي / اعمل حمام
انا / اااحا هنا
هي / ااااااه
انا / ما احنا لسه كنا في الريست هو انا جايب معاي بنت اختي ايه شغل العيال ده
هي / وحياتي اقف هنا
ووقفت بعد قريه مارينا السخنه وهي عدت الطريق ونزلت ناحيه البحر في منطقه منخفضه بين صخرتين
وانا عديت وراها ووقفت لاقتها نزلت بنطلونها والاندر ورفعت بلوزتها وبايدها بدات تدعك بزازها وايدها التانيه بتدعك كسها
انا / 0000 يخرب بيت ابوك ايه اللي بتعمليها ده
هي / المنطقه هنا جامده فشخ بين الصخرتين دول تعال نكني
انا / انتي مجنونه
هي / ااااه هتيجي ولا اطلع اقف كده علي الطريق
انا / خلاص خلاص اسكتي وقربت منها وبصراحه الموقف اصلا يهيج اي حد
وبلفها علشان ادخل زبي في كسها
هي / تؤق تؤق انا عايز اتبسط دلعني
انا / ماشي من عيني
قعدتها علي صخره ورفعت رجليها وكان نور القمر فوق منا ومنور كسها قدامي ونزلت قدام كسها الحس فيه براحه والف لساني علي اشفار كسها وادخل واخرج لساني في كسها وايدي بداعب زنبورها وامسكه واشدها
وغيرت الوضع دخلت صباعين داخل كسها ولساني بيداعب زنبورها وهي عمال تتاوه وايدها بتلعب ف بزازها وهايج خالص وانا عمال الحس في كسها لحد ما نزلت شهوتها وغرقت وشي بيها ووقفت واقربت منها وراحت ماسك راسي وباستني وتشفط لساني وبتقولي عايز ادوق طعم عسل كسي من علي لسانك وقعدنا نبوس بعض ونشفط ونلحس السنه بعض
راحت هي لفت وشها ونامت بصدرها علي الصخره وبايدها باعدت بين فخادها والقمر منور كسها من وارها رجعت الحس شويه في كسها وبليت زبي من بوقي ودخلت زبي فيها وبصراحه كنت هيجت خالص انا كمان وكنت بنيكها بسرعه
هي / شرررررريف شرررررريف
وانا ولا هنا عمال ارزع في كسها بسرعه وعنف
هي / شرررررريف شرررررريف شرررررريف شرررررريف
انا / عايز ايه من زفت
هي / نكني براحه وبرومانسيه النيك علي البحر وتحت القمر ده عايز رومانسيه
انا / ااااحا كسم حياتي رومانسيه ايه بس
من عيني حاضر ما انا مرافق واحد مجنونه ومضطر استحملها بس بصراحه هي استاذت نيك
وفضلت انيك فيها براحه وبرومانسيه وهي كانت بترجع بكسها علي وتقفل وتفتح كسها علي زبي وقعدت انيك فيها اكتر من ساعه كل ما اجي انزل اوقف شويه واهدي وارجع انيك تاني
لحد ما نزلت لبني في كسها
خلصت نيك ومن التعب والارهاق اترميت بين الصخرتين وهي جاءت اعد في حضني وقعدنا شويه حضنين بعض لحد ما النور بداء بظهر قومتها وقومت ورجعنا العربيه تاني
ولفيت ورجعت علي القاهرة
هي / اااحا انت بترجع ليه تعال نكمل علي الشاليه
انا / لا مش هينفع عايز ارجع عايزاشوف مصالحي بقي
هي / ماشي ياشريف بتهرب مني
انا / يابت اهرب منك ايه يامجنونها انتي ما انتي معاي هتروحي فين
هي / قلبي مش مطمن ليك
انا / قلبك ولا كسك ومسكت كسها
هي / ضحكت الاثنين
انا / لا اطمني وحطي خياره في كسك ياه قصدي قلبك ياه قصدي بطيخه صيفيه مش هما بيقوله كده رجعناعلي الشيخ زايد
وبعد مارجعت من السخنه قررت أن اروح ازور والدتي
وفعلا وصلت البيت حسيت اني غريب والبيت غريب عني وشعرت بالغربه من وانا علي باب المنزل
حسيت بالتغيير مش تغير الحيطان أو الديكور لا حسيت اني مش ده بيتي اللي اترببته فيه
ورنيت جرس الباب وفتحت الباب فتحيه الداده اللي مربياني انا واخواتي
وحضنتني وصرخت بصوت عالي شريف بيه
وارتمت في حضني وسلمت عليها وسألتها عن ماما وازاي البيت فاضي كده وفين الناس
واخبرتني اني ماما فوق في غرفتها
وصعدت السلم واقتربت من غرفة نوم ماما وسمعت صوت رنا موجودها جوها وبتتكلم مع ماما
خبطت الباب ودخلت ويارتني ما دخلت صدمت صدمت عمري وجدت امي جالسها علي كرسي متحرك ورنا بجوارها تتحدث معها
واقتربت من امي وارتميت في أحضانها اقبل يداها وراسها وجلست امام الكرسي المتحرك وانا أمام أقدامها وأبكي وهي تبكي وتمسح علي راسي ورنا كانت صامت ورفعت راسي وجدت رنا تبكي في صمت والدموع تسيل علي خدها
وكان مشهد حزين جدا
انا مش فاهم حاجه ورنا ساكت وامي تبكي
واخيرا تحدثت امي
امي / حمد0000 بالسلامه ياشريف وحشتني
انا / وانتي كمان يامي وحشاني وحشني حضنك وضمك لي
وضمتني علي صدرها وحضنتني ومسحت علي راسي
كما كانت تفعل وانا صغير وتداعب شعر راسي باصبعها
ضحكت لاني الحركه ديه كانت بتزعلني
وهي كانت بتحب تعملها علشان تغيظني وانا صغير
امي / لسه بتزعل لم العبلك في شعر راسك
انا / ماما عيب بقي انا كبرت وضحكت وكمان رنا موجودها تقول عليها ايه
امي / متقلقش هي عارف انت ايه
انا / تعرفي عني ايه يارنا
رنا بصت وضحكت وقالت اعرف انك النون الصغنن بتاع ماما
قومت ووقفت في وشها وكل غيظي
انا / انا نونو صغنن شكرا يارنا
ضحكت وقالت لي خلاص متقفش عليا عارفها طبعا انت ايه
أمي / طيب بطلو رغي ويلا علشان ننزل نناكل
ونزلت انا و ماما ورنا نتغداء
وكل ده مشفتش اخويا رمزي ولا اعرف هو فين
وكان الغداء لا يخلي من حديث الذكريات من جانب ماما ورنا مهتمه أنها تسمع من ماما وبنضحكا وكان جلسه لذيذ والوقت عدي بسرعه
ورنا استاءذنت وورحت وطلعت ماما غرفتها
وحطيتها في السرير وقعدت جنبها عايز اسمع واعرف ايه اللي حصل في غيابي وبطريقها غير مباشره عايز اعرف ايه علاقة رنا بامي وازاي هما اصحاب كده
وفين رمزي اخوي وايه اخبار العيله
بصي ياشريف انا مش هتكلم معاك في اللي عملته لاني عارفها انك صح وعملت الصح والبنت تستاهل انك كنت تدافع عنها البنت اخلاق وأدب وجمال وده مش غريب عليك
اولا ما امي قالتلي كده انا سكت وكنت مصدوم
لاني امي متعرفش اني انا اللي كنت مخطط أكده وعايز كده وانا اللي أجرت الرجالهعلشان يعتدي عليها وانا انقذها لحد ما تدخل حياتها
وثانيا لاني كانت فاكر اني امي فهمت اني عملت كده علشان عارف مين ابوها وعلشان كدها هما اتبراء مني
وكنيي اللي امي بتقوله أنه فهمت اني كنت بدافع عنها
وانا سرحان ومش عارف اقول ايه
لاقيت امي بتقولي اني هي عارف رنا كويس وهي عارف هي بنت مين اني رنا غير ابوها وانها مش ناسيها اللي عمله ابوها في ابوي00000 يرحمهم
بس يابني احنا مش هنأخد البنت بذنب ابوها وهي من ساعته اللي حصل ماسبتنيش
ده بالنسبه لرنا وموقفها معايا
وده رد علي السؤال اللي شايفاه في عينيك من ساعات ما دخلت شوفتها هنا وانا عارفها انك مستغرب وجودها في حياتي واهتمامها بي
واحب اقولك اني اللمعه اللي في عنيكي ديه انا فهمها وبقولك من دلوقتي مبروك
أيه انتي بتقولي أيه ياماما
انا / لا طبعا ماينفعش
هي / ايه اللي ماينفعش البنت موافقه علي فكرها
انا / نعم يعني انتي ياست ماما اخدتي موافقة للعروسه قبل ما تخدي راي العريس
هههههههه بتهزري صح
امي / لا طبعا ياخفيف بتكلم جد جدا
انا / وانا مش موافق
امي / انا بأمرك يابن بطني ولم اشوف كلام مين اللي هايمشي
انا / طيب ياماما نبقي نشوف الموضوع ده بعدين
ممكن اعرف فين رمزي وايه حكايته هو كمان وكنش بيزورني ليه
حسيت بامي زعلت والدموع في عينيها وحسيت اني في حاجه بس هي مش قادر تتكلم
وانا كنت خايف اتصدم وفي نفس الوقت كنت هاموت واعرف ايه اللي حصل لاخواتي وايه سبب شلل ماما
لم اشاء ان اضغط عليها في الكلام لاني حسيت اني الموضوع صعب عليها
وغيرت الكلام وسالتها قولتيلي بقي رنا موافقه
بصت وفهمت اني عايز اغير الكلام
امي / اه موافقه وهجوزك الشهر الجاي جهز نفسك البت خطبتك مني
ههههههه عشم ابليس انت والبت مش هتجوز
ماشي يصغنن لم اشوف كلام مين هايمشي
بقولك ايه ياماما انا هاسيبك ترتاحي وتنامي وانا هطلع اوضتي بقي
روح يابن بطني ياصغنون
وضحكت وخرجت من عند ماما
ورحت اوضتي وقعدت علي السرير افكر في اللي بيحصل ده




الجزء السادس
وفضلت افكر ولم استطع النوم ونزلت الصالون تحت ودخلت غرفة مكتب بابا واللي أصبحت مكتبي بعد أن توفي ابي
وجلست علي الشيزلونج ونمت ولكنني كنت صاحي وتذكرت أخر مره دخلت علي ابي هذا المكتب
والحديث الذي دار بيننا
ابي طلب مني اغلاق الباب وطلب مني أن اجلس بجانبه وفي الوقت ده كنت لسه متخرج وبابا كان عيني في شركة الجارحي جروب لأعمال الانشاءات كنت مدير المشروعات
وتحدث ابي عن حال البلد وما سوف يحدث في قادم الأيام وحدثني عن قدوم الثوره واني النظام هيتغير واني حال ناس كتير هايتغير
وكلمني عن اربعه رجال اعمال منافسين لينا هما ربيع الملواني ومحمد البسطاوي ابو عادل وعلي البنهاوي وسيد عطيتو
وقالي اني ربيع الملواني ده بالذات هو خايف منها لانه منافس رئيسي لينا في مشروعات كتير وهو اللي في الصوره في مجال العقارات والباقي في مجالات اخر ولكنهم شبكه مع بعض
واني هو وباقي الاربعه كانوا أصحاب ودفعه واحده في الكليه
واني الصراع بداء من ايام الدراسه بينهما علي النجاح وعلي النسوان والشغل
ولحد ما أبويا وربيع اتفقو أنهما يفتح شركه مع بعض واشتغلت الشركه ولكن حصلت خلافات كتير لاني ربيع كان بينصب ويسرق ومابيسلمش المشاريع وده كان اني سبب بابا يخسر كتير واني ربيع كان بيعمل كده علشان يحبس بابا ويخلص منه علشان يتجوز سها ام رنا بالغصب واخدها من ابويا وربيع كان بيتعمد يغرق ابويا ويحبسه وده خلي ابويا ياسافر الخليج ويبداء من هناك وفي الوقت ده ربيع اتجوز سها غصب عنها وخلف منها رنا وبعد كده سها هربت من ربيع وهاجرت بره مصر
وحك لي ابويا علي سها وادي ايه هو بيعشقها ووراني صورتها
وقمت طلعت صورت سها من خزنة بابا ولاقيت اني سها كانت ملاك تشبه رنا بنتها كتير من صورتها هادئة وجميله وعرفت رنا طالعه جميله لمين
وحكلي ابوي اني بعد ما رجع واشتغل تاني في مصر كان بيتحارب اده اي من ربيع وشركاء الأخريين صحاب زمان لحد ما قدر ينجح تاني ويرجع السوق
وتذكرت ما حدث منهم لابي وتصفيتها جسديا وهو راجع من الغردقه بعد افتتاح اخر مشروع لينا وده كان بسبب صفقة ومشروع جديد كانوا متقدمين ليها وكان في فساد مالي واداري وأبوي كشف شغلهم المشبوه في استيراد كل ما هو ممنوع وأبويا كشف ده وكان ورق الصفقه مع أبي في العربيه وكان كلف المستشار القانوني للمجموعه بتاعتنا انه يتقدم ببلاغ للجهات الرسميه وهو معاه المستندات وراجع من الغردقه بيها ولكن هما دبره لي الحادث عن طريق فك فرامل العربيه والشنطه اتسرقت بعد ما العربيه اتقلبت وابي توفي في الحادث واتايدت الحادثه ضده مجهول ولكن انا بعلاقتي عرفت اني الحادثه مدبره
وتداعت الذكريات في مخيلتي ونمت من الارهاق والتفكير
ونمت في المكتب من الارهاق والتفكير
وصحيت علي صوت الدادها فتحيه بتصحيني ومستغربها ليه انا نايم في المكتب
فتحت عيني وطلبت منها تعملي قهوه
وعملت القهوه
وطلبت منها إن تجلس
وسألتها عن كل شي وما حدث لامي
فتحيه / حضرتك بعد ما حصل اللي حصل وحضرتك اسفها اتسجنت
رمزي بيه اهمل شغل الشركه لحد ما في يوم دخل رمزي بيه علي مامتك وبلغها انه اتجوز
انا / اتجوز مين
فتحيه / سوزي هانم
انا / ايه سوزي خطيبتي
فتحيه /اه للاسف
انا / انا كنت عارف انها واطيها بس مش لدرجه دي
وبعدين
فتحيه / الهانم اتعصبت واتنرفزت وجالها جلطت وحصل اللي حصل
يعني اللي امي فيه ده بسب رمزي
انا / فين رمزي دلوقتي
فتحيه / رمزي بيه في أوربا هو وسوزي بيسافر كل فتره كده يتفسح ويخلص شغل ويرجع
انا / طيب ياداده سيبني لوحدي اتفضلي
قعدت مع نفسي ندمان والوم نفسي لاني بعد ما ابويا اتوفي درت انا الشركه ونجحتها وكنت مهتم باخواتي وكنت بحاول انتقم لي وليهم وفي الاخر ارجع لاجد اسرة مفككه والدنيا ملخبطه
احترت اكتر وبحس اني الدنيا بتوسع مني ومش عارف اخر اللي انا فيه ده ايه
وفي وسط ده كلها لاقيت حازم بيكلمني علي تليفون البيت
انا /الوووو
حازم / شريف بيه
انا / مين معايا
حازم / انا حازم
انا / اهلا ازيك ياحازم خرجت امتي
حازم / من يومين وحشني ياباشا
انا / لا باشا ايه بقي
حازم / امال اقول يامعلم يعني ماينفعش طبعا
انا / قول شريف بس
حازم / عامل ايه ياباشا يوه ياشريف
انا / تمام وانت
حازم / كويس وانا لسه علي وعدي وعازمك عندي في البيت ومنتظرك والمدام كمان بتأكد عليك الحضور
انا / من عيني هازورك اكيد
حازم / تمام منتظرك النهارده علي العشاء
انا / لا النهارده ايه خليها وقت تاني
حازم / لا النهارده والمدام مستني حضرتك علي العشاء
انا / لا مش هاينفع
ولاقيت صوت انثوي رقيق بيتكلم وبيقول هو ايه اللي مش هاينفع ياباشمهندس
انت معزوم عندي ومستنياك ومش هقبل اعذار
انا / اتصدمت شويه وبلعت ريقي اهلا يافندم شرف لي طبعا بس يعني
هي / مفيش بس مستنياك الساعه عشر
واخد حازم التليفون منها وبيقولي المدام امرت مش هاينفع مستنيناك سلام بقي نتقابل بالليل
انا / احا مش نقصاك ياحازم دلوقتي
وخرجت من المكتب وطلعت غرفتي غيرت هدوم وكنت نازل علي السلم سرحان وخبطت في حد طالع السلم ببص لاقيت الملاك في وشي
انا / انا انا اسف
رنا / صباح الخير ايه مستعجل علي فين
انا / ابدا كنت خارج
رنا / شكله مشوار مهم
انا / ابدا مش مهم ولا حاجه
رنا / طيب بعد اذنك اطلع لماما
انا / طبعا ده بيتك
ونزلت قابلت الداده فتحيه
انا / هي رنا متعودها تيجي علي طول
فتحيه / بتيجي علي طول الصبح علشان علاج مامتك حضرتك
انا / اممممم
فتحيه / 0000 يخليها بتحب مامتك اوي عارف ياشريف بيه
انا / ارغي يافوفا
فتحيه / ياه بقالي كتير مسمعتش الاسم ده
انا / قولي بقي عايز ايه
فتحيه / انا نفسي رنا تقعد معانا هنا علي طول
انا / هههههه ازاي يافالحه
فتحيه / انت تتجوزها
انا / امشي يافتحيه نهارك ابيض
وخرجت وصلت لباب الفيلا ورجعت تاني بصراحه كان نفسي اقعد مع رنا
وطلعت تاني ودخلت صبحت علي ماما وقعدت شويه معاها ومع رنا
ورنا استئذنت من ماما انها تنزل الجنينه علشان تسقي الزرع
وامي طلبت مني انني انزل معاها
ونزلنا انا ورنا الجنينه وبنتمشي وهي بتبص علي الزرع وتسقي وانا ماشي جنبها مبسوط لحبها للورد
انا / رنا انا متشكر جدا
وقفت رنا وبصت في وشي ليه بتقول كده
انا / علشان اهتمامك باماما وحبك ليها
انا مش عارف اشكرك ازاي
رنا / انا اللي مش عارف اشكرك ازاي وارد جميلك
انا / مفيش جمايل ولا حاجه
انا / انتي انتي
رنا / انا ايه
انا / انتي انسانه جميله ورقيقه ورمانسيه وانا معجب بيكي وجوايا كلام كتير مش عارف اعبر عنها
رنا بصت قدامها وسرحت ومشيت وهي ماشيها وانا ماشي جنبها و اتكعبلت وكانت هتقع مسكت ايداها بسرعه وسحبتها ناحيتي وكان وشي في وشها وبصراحه من جمال ولون عنيها كنت هتهور واخد شفايفه في شفايفي لاقيتها بتترعش من ماسكت ايدي ليه وهي في حضني وقريبها مني واتكسفت وطلبت مني اسيب ايدها وبعدت وحسيت انها زعلت وطلبت انه تروح
انا / انا اسف مقصدش
رنا / محصلش حاجه
انا همشي بعد اذنك ومشيت رنا وانا مستغرب انا عملت ايه يعني ده موقف عادي
وفضلت طول اليوم في البيت وافتكرت عزومة حازم وقررت اني اروح علشان اللي زي حازم هحتاجه الفترة اللي جايه
ولابست بنطلون جينز وتشيرت وكوتش رياضي ورحت لحازم
واول ما وصلت الفيلا لاقيت حازم في انتظاري وبجوارها زوجتها حنان
سلمت علي حازم ومديت ايدي أسلم علي مراتها ورفعت عيني لاقيتها بتسلم علي بصيت لاقيت مراتها جمل ياعم الحاج جمل
حازم رحب بيا ودخلت الصالون وقعدنا نتكلم
اوصفلكم حنان كانت ازاي
فستان سواريه مفتوح الصدر وفوق الركبه وعاري الظهر ووصفها طولها168 سنتي ووزنها حوالي 64 كيلو بس متوزعين صح علي الارداف والبزاز والطياز بزاز مدوره متوسطه الحجم والبرو رافعهم ونص بزازها خارج بره الفستان
وطياز بارزه ومرفوعه بيضاء شعر كستنائي ارداف مرسومه
لون عيونها عسلي فاتح البت جسم وشكل بصراحه تحفها
قامت هي جابت العصير بنفسها وقدمتها لي بطريقه كلها اغراء وانوثه وهي بتقدم العصير كانت موطيه بزاويه 90 درجه وشها في وشي وطيازها قائمه من الخلف وبزازها كانت نصها ظاهر قدام عيني
وقعدنا نتكلم ونتعرف علي بعض وحازم يحكي عن مواقفه مضحك جمعتنا مع بعض
وبعد كده خرجت هي وحضرت العشاء والسفره كانت مليئه باكل والخمور
وجلست وجلس حازم مقابل لي وبجواره زوجتها
واحنا بتتعش وبنتكلم حسيت بحاجه بتتحرك من تحت الترابيزه وحركه علي رجلي
بصيت بطرف عيني لاقيت حنان مده رجليها وبتداعب رجلي
وشويه ورفعت رجليها لفوق ناحيته زبي وبتحرك رجليها علي زبي
انا في عقل بالي احا انا مش فايق ليك
وكانت بتاكل بطريقه اغرائيها وبتبص ناحيتي وأنا باكل وتغمز بعنيها
وتسالني ايه رايك ياشريف
انا كنت سرحان في اللي بيحصل من تحت ترابيزه السفره
انا / ها
حنان /ايه رايك
انا / في ايه
حنان /في الاكل
انا / الاكل جميل وطعم
حنان /اممممم يعني عجبك
انا /طبعا جميل
حنان / طب مش عايز تحلي
انا / اكيد لازم احلي
اصلي انا بعمل بسبوسه بالعسل الابيض حكايه
انا /اكيد هدوقها
وكل ده ورجليها بتتحرك ونازل دعك في زبي
وزبي وقف ومش عارف اقوم
حازم قام من علي الاكل وخلص
وانا لسه بعمل نفسي باكل علشان مش عارف اقوم من زبي
واول ما حازم قام وقفت حنان وقربت مني وحطت أيدها علي خدي وحركت ضهر أيدها تداعب بيه وجهي
واقتربت مني وقالت لي
حنان / تصدق حازم كان عندها حق لم قال لي انها اول ما شافك كان عايز يرمي نفسه في حضنك بس هو خول مش هيعمله وانت مش هتنيك خول
انما انا اعملها ورمت نفسها في حضني
وانا قاعد علي السفره مصدوم ومش عارف اعمل ايه
وراحت حنان بيساني في بوقي وشفطت لساني في بوقها وهي قاعدت في حضني
انا /طب قومي جوزك هنا
حنان /سيبك منه ده خول هو شرب خمره دلوقتي وهينام واحنا بنتكلم
هههههههه انا عارفه
انا / طيب اهدي بس دلوقتي علشان مش عايز فضايح انا ضيف عندكم عيب
حنان /عيب ايه ده خول واخته شرموطها ديه عيله كلها شمال فك من دور الشرف
شريف ياجارحي انا عرف مغامرتك وحكاياتك ده انت حلم لكل بنت وست
انا / امممم طيب بس اصبري
وقامت من علي حجري
وجاء حازم وقعدنا نتكلم ونشرب وفعلا ذي ما قالت حنان اني حازم هينام بعد ما يشرب ونعس حازم علي الكرسي
قامت حنان وقربت مني ومسكت زبي ياااااه اخيرا
انا / اخيرا ايه
حنان / مسكت الزب ده من ساعة ما الخول ده حكالي أنه قابلك وبقيت اصحاب انت وهو وانا بحلم باليوم اللي امسك زبك واشوفه بعيني ويدخل كسي
طب حققي حلمك
وقعدت بين رجلي ومسكت زبي تحسس عليه من فوق البنطلون
وتداعب بيضاني وزبي وقف وقربت منها وفتحت السوسته وخرجت زبي من البنطلون وخبط زبي في وشها وهو خارج
بصت أااااااح
حنان / كل ده زب ده عريض وكبير تصدق حازم كان عندها حق لم وصفلي زبك
انا / احا هو شاف زبي فين الخول ده
حنان ما هو خول كان لازم يعاين البضاعه
بيقولي مره انت كنت بتستحم وانت في السجن والحمام كان فاضي دخل وراك وقعد يبص عليك من خرم باب الحمام وشاف زبك وانت بتستحم وكان زبك واقف
حنان /اممممم اسمحلي أمص زبك
بالتأكيد اتفضلي
ومسكت حنان زبي وقربت من راس زبي وحركت لسانها علي راس زبي ولفت لسانها عليه وكانت بتفتح راس زبي بلسانها وبتدخل لسانها في فتحت زبي
وكانت فتحت زبي اصلا عريضه وكانت بتداعب فتحت راس زبي بلسانها وبلت راس زبي بلسانها وغرقت زبي
ودخلت زبي كل في بوقها وكانت بتلحس وتمص زبي من الجناب ومن تحت من العروق وبتشفط بضاني وتعض فيهم عض خفيف وتدعك في بيضاني وهي بتدعك في بيضاني نزلت بصباعها ناحيه خرم طيزي وكانت عايز تدخل صباعها في طيزي
واول ما حسيت كده زقتها برجلي وقعتها علي الارض ووقفت برجلي ودست علي وشها وضربتها برجلي في بطنها ورفعت البنطلون
انا / يابنت الوسخه مش شريف الجارحي اللي يتعمل معاها كده
حنان / قامت بسرعه ومسكتني من رجلي وكانت بتبوس رجلي وبتعيط انا اسف اسف مقصدتش ما تمشيش انا اسف انت دكري وسيدي انا شرموطه ولبوه ليك نكني وافشخني عذبني نفسي بجد في دكر يقطع كل حته في جسمي عايزه اتفشخ من راجل بجد وانا عملت كده علشان اشوفك راجل بجد ولا زب كبير وخلاص هتناك منه انما طلعت راجل بجد وانا قررت اني اسلمك نفسي تهتك شرفي وتعذبني وتهري كسي نفسي اتفشخ واكون عبده لراجل يكون هو سيدي وانا خدامها ليه
نفسي احس اني عبده ليك ومن النهارده انت سيدي وسيد الخول ده هو واخته الشرموطه اللي مدورها
انا / وقفت مستغرب ايه اللي بتقوله بنت المجنونها ديه انا اعرف وبسمع عن الساديه والعنف في النيك انما مجربتش يعني بس اللي افهمه اني الجنس متعه مش عذاب
وفكرت اني امشي بس بصراحه البت شهيه وجسمها فاجر وانا دايما بضعف قدام الجمال ومتعود اي نيكه تيجي ما ينفعش اضيعه من ايدي
انا / والمطلوب دلوقتي
حنان / تعال نطلع فوق ياسيدي
انا / ديه شكلها مجنونه بقي طب بعد ما نطلع فوق
حنان / هتعرف كل حاجه فوق ياسيدي
وطلعنا فوق انا وهي ودخلنا اوضة النوم وطلبت مني اني استناها في الاوضة وفتحت الدولاب وطلبت مني اني اشوف اللي في واللي يعجبني اطلعه
وبصيت في الدولاب لاقيت ادوات جنسيه كتير كلابشات يدين ورجلين واحزمة ربط وانل بلج وعصايه طولها خمسين سنتي وبتنتهي باشرطه جلديه وكرباج طوله حوالي 180 سنتي وخرزانها وفيبريشن كهربائي وحاجات كتير
واستنتي شويه لاقيت حنان داخلها علي ايديها ورجليها وباصه في الارض شكل العرض كان مغري جدا بالنسبه لي اول مره هشارك في نيك عنيف والادوات موجوده وزبي مولع من جمال البت يبقي ليه ارفض
حنان / سيدي يامرني بايه
انا / ااااااممممم
فكرت شويه ورفعت وشها بايدي وهي عينها في الارض وقعدتها علي ركبتها وطلعت زبي وطلبت منها تمصها وبداءت تمص زبي وتمسكه بايدها ضربتها علي وشها
انا / ايدك الوسخه ديه متمسكش زبي
حنان / حاضر ياسيدي كملي
مصت شويه زبي تاني ومسكت الكلابشات وكلبشت ايديها وره ضهرها ومسكت بوقها بايدي وفتحتها ودخلت زبي لاخر بوقها وكنت بنيكها في بوقها وهي عمال تكح ونفسها بيقطع خرجت زبي شويه تاخد نفسها ورجعت كملت وكنت بسرع في ادخال زبي لحلق زورها وبنيكها في بوقها
وزقتها بعد كده برجلي ووقعت علي الارض ورحت ونومتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبعدت بين فخادها وايديها وراء ضهرها وكنت بنيك كسها برجلي وبدخل صوابع رجلي جوه كسها وادوس علي كسها وافعص زنبورها بين صوابعي وخرجت رجلي ووقفت علي وشها وطلبت منها انها تلحس وتدوق طعم كسها من علي رجلي ونفذت وكانت بتلحس وتمص صوابع رجلي
حنان / امممممم طعم كسي من علي رجل سيدي جميل نيك كسي برجلك تاني ياسيدي انا عايز اموت تحت رجلك وزبك
انا / من عيني يالبوه سيدك هيريح كسك
ووقفت حنان وقعدتها علي السرير وفتحت رجليها وربطهم علي اطراف السرير وجبت العصايه ام شرايط جلد وبداءت اداعب كسها بالشرايط واضرب كسها بيه براحه
حنان / اضرب جامد ياسيدي شريف نيك كسي اهريه اضرب كس لبوتك وتحت امرك وانا هجت اكتر وكنت مستمع وانا بنيكها وبحرك الشرايط الجلد علي كسها الناعم وزيدت في ضرب كسها وهي بتصرخ وانا كل ما صوت صريخه يعلي انا ازيد في ضرب كسها وفضلت اضرب كسها حد ما لاقيته عنيها برقت واتشنجت وجسمها بيترعش وبنتزل عسل كسها
هديت شويه ووقفت افكر انا ممكن عمل ايه تاني واستخدم ايه تاني معاها بصيت لاقيت احزمت ربط وقفت حنان ورفعت ايدياه وربطهم في بعض وربط ايديها بحبل وعلقتها في النجفه وكانت واقفها وايديها مرفوعين لفوق ومربطين وجبت الانل بلج ودخلتها في طيزها ومسكت الخرازنه وبداءت احرك راس الخرزانه وطرفها علي جسمها واداعب بيها ضهرها وهي هديه وحاست بالامان ومرة وحدة رفعت الخرزانه ورحت ضاربها علي طيزها اتنطرت من مكانها واتخضت وصرخت
حنان /ااااااااااااااااااااااي ياطيزي
انا / مالها طيازك
حنان / وجعتني اوي
ورحت ضاربها تاني علي طيزها
حنان / ااااااااااااي
وفضلت اضربها علي طيزها الجيلي لحد ما طيزها حمرت وكانت طيزها وهي حمراء وشهيه وشكلها جميل وده خلاني اخرج زبي وامسكها بايدي وادخله في طيزها علي الناشف وصرخت حنان من دخول زبي المفاجاء ليها وكنت بنيك طيزها وررفعتها علي دراعي وزبي في طيزها ومازالت مربوطها ومتعلقه وضهرها لوشي وزبي في طيزها وريحت راسها علي كتفي وانا بنيكها ريحتها كانت شهيه وده خلاني اعض رقبتها وكتفها عض جامدها
حنان / ااااااااااااااااااااااااي براحه
انا / اسكتي بالبوه
حنان / حاضر ياسيدي اللبوه نكني بقي ونططني علي زبك
ونكتها في طيزها شويه ونزلتها تاني
ولفيت وشها وبصيت في وشها لاقيت الميكب بتاعها سايح وكحل عنيها سايح ووشها كل ملخبط بصراحه وشها كان مغري اني اضربها عليه
وضربتها بالقلم وفتحت بوقها وتفيت فيها ومسكت بزازها اشد فيهم واضربها علي بزازها واشد حلمات بزازها
حنان / كل بزازي ياسيدي عضني فيهم انا عايزك تقطعهم بسنانك وانا ازيد في عض حلمات بزازها لحد ما عيطت من العض وشد حلمات بزازها
حنان / ارجوك ارحمني كفايه
ودخل زبك ونزل لبنك جواي ارويني
انا / كسمك هو لبن شريف الجارحي ينزل بالساهل او ينزل لاي لبوها
حنان / بس انت سيدي وعايز ادوق لبنك
انا / بمزاجي افكر امتي انزل لبني
حنان / طبعا ياسيدي بمزاجك وبراحتك بس عبدتك محتاج ترتاح ريح كسي
طيب هفكك واخليكي تشربي لبني كمان وفكيتها ونومتها علي الارض وقعدت علي وشها ودخلت زبي في بوقها وكنت بنيكها في بوقها وادخل زبي لاخر حلق زورها وسرعت في نيك بقها ونزلت لبني كل في بوقها وصفيت زبي في بوقها وخرجت زبي ومسكت بوقها بايدي وقفلتها وامرتها تبلع لبني كلها وبعد ما بلعت اللبن خليتها تنضف زبي من اللبن ونمت علي السرير ساند ضهري علي السرير
انا في عقل بالي وبفكر ايه كميه المتعه ديه اللي جربته مع اللبوة ديه اول مره انيك حد بعنف كده انا بحب النيك والقوة في النيك انما تعذيب وضرب وادوات حاجه جديده علي
انا بكلم نفسي / اااحا كل ده والصويت وصوت الضرب والعرص حازم نايم ازاي
ونديت علي حنان قامت من علي الارض
حنان / امرك ياسيدي
انا / الخول فين
حنان / تلاقيه لسه نايم تحت
انا / احا كل ده وصويتك وماصحيش
حنان / حتي لو صحي ما هو خول اكيد لو صحي هيجي هنا يتناك جنبي
انا / هههههه دي انتي مسخره
حنان / ما هو بصراحه نفسه يدوق زبك برد ك وانا وعدها اني اخليه يدوق
انا / وانتي بقي ياكلبتي مين قال ليك اني هسمح اني انيك خول
حنان / ياسيدي ده مش خول ده ولا اجدع شرموطها ده عنده انوثه اكتر مني جرب مش هتندم
انا / انتي عبيطه اجرب ايه
حنان / سيب نفسك للعبيدك
وسمعت صوت بيقول واحنا نفرفشك
انا / احا انت صحيت امتي
حازم ومين قال اني كنت نايم
انا / ياولاد الكلب ده انتم مخططين لكل حاجه
حازم / طبعا علشان نعجب سيدي شريف الجارحي ولاقيت حازم بيحرك زبي ويلعب فيها
اانا / شيل ايدك ياخول ايه يامعرص
حازم / زبك حلو اوي وعريض وتخين نفسي ادوق طعمه ونزل بسرعه علي زبي
حازم / امممممم امممممم اه جميل زبك حلو نيك بوقي نكني ومتعني
سنه وانا بحلم باليوم ده افشخني ياسيدي
انا / واقف مستمتع الصراحه وقعدت وطلبت منه يكمل مص في زبي
وبصراحه الواد ولا اجدعه شرموطها وكان بيمص زبي ويدخله ويخرجه من بوقه ويبل أيدها من لعابه ويمسك زبي يحركه بايدها ويضرب وشه بزبي
وجاءت حنان وقعدت جنبه والاثنين كان بيتبادل في مص زبي حنان بتدخل راس زبي في بوقها وحازم ماسك بيضاني وبيلحس فيهم
واستمر الاثنين في مص ولحس زبي وحنان قامت جابت زب صناعي ودخلته في طيز حازم
حنان / ايه رايك في زب سيدك يامعرص
حازم / حلو حلو اوي نيكي طيزي ياستي علشان اعرف امص زب سيدي شريف
حنان / ايه رايك في نيك ستك حنان
حازم / حلو اوي بس انا نفسي ادوق زب سيد ستي حنان سيدي شريف عايز احس بزبه جوايا
حنان / بعد اذن سيدي شريف اسمحلي اطلب منك تبرد طيز الخول ده وتريح طيزه
انا / اممممممم سيدك بيقولك لا خليها تاكل كده
حنان زقت حازم بعيد ومسكت زبي
حنان / امممممم طعم زبك جنان وحيات غلاوت زبك انا همصه وابله ودخله في طيز الخول ده
انا / دلعي زبي الاول وافكر انيكه ولا لا
حنان / من عيني ومسكت زبي ودخلته كله في بوقها وكانت بتمص وتبل زبي من لعاب فمها وغرقتها كلها
حازم / يلا ياسيدي بقي بمياصه
انا / طب ياخول فلقس
وفلقس حازم علي طرف السرير وقربت منه وحنان جاءت ومسكت زبي بايدها وحطته علي خرم طيز حازم وكانت بتحركه علي خرم طيزه وحازم وهو هائج وعمال يحرك طيزه شمال ويمين علشان زبي يدخل
حنان / بتضحك وتقوله بتاكلك ياخول
حازم / قوي وكالني اوي عايز زب سيدي في طيزي سيبي زب سيدي يدخل
دخله يادكري ودكر مراتي دخله كله
وحنان سابت زبي ونكت حازم في طيزه وهو عمال يوحوح ويصرخ بانوثه
حازم / اااااااه ااااااه زبك جنان متعني
وخرجت زبي من طيزه ودخلت زبي مرة واحدة وبقوة وخرجت من حازم ااااااااااااه طويله خلت زبي يقف عي اخره الواد كان جواها انثي وللا اجدعه شرموطه
وحنان قامت ونامت قدام حازم وطلبت منه انه يلحسلها كسها ويجهزها لزبي
حنان / عارف ياخول بالمناسبه الجميله ديه انا هاخليك تلحس كسي علشان اجهزها لسيدك شريف انما مش علشان انت راجل وهتعرف تمتعني وده بعد اذن سيدي طبعا
حنان / ايه رايك ياسيدي
انا / اممممم بس ده عرص متناك يحط لسانه قبل زبي لو انتي هايجه انا اريح كسك مش المتناك ده بصي بقي هات الفيبريشن ده ونيكي نفسك بيه علي ما اريح الخول ده انما يلحسلك وانا انيكك بعديه احا لا طبعا
حنان / حاضر هجيب الفيبرشن وهنيك بيه نفسي واسخن كسي علي ما تريح الخول ده
انا / يلا ياشرموط هز طيزك علي زبي
حازم من عيني وقعد يهز طيزه ويحركه وينيك نفسه بزبي وقعدت ارزع في طيزه وانيكه لحد ما نزلت لبني كله في خرمه
وطلبت من حنان تلحس وتنضف زبي وتشرب لبني من طيز العرص جوزها
ومسكت حنان زبي تنضفه ولحست خرم طيز حازم وشربت اللبن كله
وقعدت اريح شويه وطلبت منهم يمص زبي تاني علشان انيك حنان في طيزها
ومسك الاثنين زبي يمصه وزبي وقف تاني من مصهم وهيجانهم
ومسكت حنان وكتفت ايديها وراء ضهرها وخليتها تفلقس ودخلت زبي مرة واحده في طيزها وصرخت وضحك عليه حازم
حازم / ايه زبه كبير علي خرمك
حنان / اااااه كبير اوي وناشف بس جامد نكني ومتعني واهري خرمي
ونكت حنان في طيزها وخرجت زبي وخليت حازم يبله تاني ودخلت زبي في كس حنان ونكتها في كسها
حنان / سيدي نزل لبنك في كسي نفسي احمل من دكر بجد عايز واد شبهك علشان لم يكبر ينكني وينيك الخول ابوه
انا/ ضحكت وانتي لسه هتستني يكبر وينيكك وانا رحت فين يالبوه
حنان / انت سيدي وهتفضل تنكني بس انا عايز دكر زيك يشبهك
انا / من عيني يالبوه هخليكي تحبلي في دكر زبه كبير زيها علشان ينيكك ويينك المتناك جوزك
حنان / حبلني ياسيدي
وفضلت ارزع في كسها جامد وبسرعه وشويه واهدي والبت وقعت علي وشها من كتر النيك ونامت علي بطنها نمت عليها وفضلت انيك فيها بعنف وبسرعه لحد ما نزلت لبني جواها
وحازم جري علي يمسك زبي ينضفه وراح علي كس جنان يرضع منها ويشرب لبني من كسها
حازم / امممممم طعم كسك حلو وهو فيه لبن سيدي امممممم اه نزلي لبن سيدي في بوقي اروي عطشي اممممم
وفضل حازم يلحس ويمص كس حنان لحد ما نضفه وشرب لبني كله
وبصيت في الساعه لاقيت الساعه خمسه الفجر اكتر من ست ساعات وانا معاهم وبنيكهم وحنان طلبت مني انام عندهم
وطلعت علي السرير ونمت وحنان نامت جنبي من ناحيه اليمين وعلي شمالي نام حازم

الجزء السابع
ونمت ونامت جنبي حنان وحازم متلصقين ورجل حنان علي رجلي وايدها علي زبي وحازم جنبي من الناحيه التانيه
ونعسنا لحد العصر وصحيت علي صوت عالي وزعيق
فتحت عيني لاقيت موزها انما ايه جامدها فشخ موزها طويلها ولابسه ترنج رياضي بسوسته والسوسته مفتوحه وبزازها خارجه من الترينج وشعرها سايبه ونازل خصلتين علي عنيها وطيازها وسط ومدوره عاملة ذي الجلي بتتهز مع كل حركه منها
حازم / بتزعقي ليه ياعبير
عبير / احا ايه اللي انت عامله انت والشرموطه مراتك مش انا مانبها عليكم الشرمطه ديه تكون خارج بيتي
حازم / ده مش بيتك لوحدك ده بيتي انا كمان وانا حر
عبير/ حر ايه يامعرص وانت نايم زي الخول وكمان منوم جنبك واحد خول زيك والشرموطه مراتك نايمه علي زبه
صحيت واتعدلت وقعدت علي السرير ببص بغل ليها ومستني اشوف اخرتها ايه مع اللبوة ديها
عبير / ومين ده كمان
حازم / ده شريف الجارحي صاحبي
عبير / صاحبك وضحكت هههههههه واتعرفت عليه فين تلاقيه رد سجون زيك
حازم / ده شريف بيه صاحبي ثم وانت مالك هو مين ده اصلا
بصت لي عبير يلا انت كمان قوم البس هدومك وغور من هنا
وقفت وقربت منها وماسك نفسي ومش عايز اتكلم وانا ببص عليها بغل
عبير / يلا انت كمان غور من هنا مش ناقصه قرف ونجاسها علي الصبح وبتزوقني علشان اطلع من الاوضه غور من هنا يلا
قربت منها وضربتها بالقلم وقولتلها
انا / جري ايه يالبوة انا ساكت ليكي من الصبح انما مش انا اللي يتقال ليه غور وواحد متناكها زيك تتكلم معاها كده
عبير / اتصدمت من رد فعلي وتفت في وش حازم وخرجت من الاوضه
حازم / انا اسف ياشريف
انا / خلاص محصلش حاجه
حنان / وحياتي عندك ياسيدي ما تزعل
انا / خلاص قولت مبحبش الرغي الكتير
ولبست هدومي وانا خارج جريت عليا حنان وحضنتني وبستني في بوقي
حنان / هستناك تاني ولو تحب في اي وقت اطلبني اجي ليك في اي مكان انت من النهارده دكري وسيدي وانا خدامتك
سلام ياحنان
حنان / مع السلامه ياسيدي
وخرجت من عندهم وروحت البيت لاقيت الملاك قاعد في الحديقه لوحدها
انا / مساء الخير علي احلي عيون
رنا / اتكسفت وبصت في الارض مساء النور عامل ايه
انا / تمام وانتي
رنا / كويسها
انا / رنا كنت عايز اعرف هو انا زعلتك في حاجه
رنا / لا ابد
انا / امال مشيت ليه علي طول امبارح وحسيت انك زعلتي هو انا عملت حاجه تزعلك
رنا / لا مفيش
انا / امال مشيت ليه علي طول
رنا / اممممم انا اصلا انا وتهته في الكلام
انا / مالك بس ممكن تبصي لي وتكلميني وبلاش كسوف
رنا / اصلا انا اتكسفت لم مسكت ايدي وقربت مني قوي كده انا مفيش حد لمسني او قرب مني زي كده وانا اتكسفت وكده
انا / ضحكت وفضلت اضحك
رنا / ممكن اعرف حضرتك بتضحك علي ايه دلوقتي
انا / حضرتي بيضحك عليكي علشان حضرتك بتتكسفي
رنا / شرررريف ارجوك متكسفنيش وتضحك علي
انا / حاضر مش هضحك
رنا / ثم اني ايه اللي بيضحك يعني في الموضوع
انا / اصلي انا لاول مره اعرف بنت جميله وقمر زيك كده لا وكمان بتتكسف وبتخجل
رنا / ليه هو انت تعرف بنات كتير
انا / ياه كتير جدا
وحسيت انها زعلت
انا/ لا طبعا بهزر انا معرفش بنات خالص
انا/ رنا انا اممممم وسكت
رنا / انت ايه مالك
انا / مش عارف انا بيحصلي ايه لم ببقي معاكي واصلا بجد كسوفك وخجلك وجمالك دول مش طبيعي خالص وده مخليني مبعرفش انا بقول ايه او عايز ايه وانا معاكي
رنا انا من ساعه ماشوفتك وانا معجب بيك وبجمالك وروحك وطيبتك
رنا / شررريف ارجوك بلاش الكلام ده دلوقتي وسيب كل حاجه لوقته وبعد اذنك انا هطلع اسلم علي ماما وهمشي
ومشيت رنا وسبتني في حيرتي يعني انا كنت بعمل كل ده علشان اوقعها وانتقم من ابوها وهي تيجي توقعني في حبها وضحكت علي نفسي والدنيا اللي ماشيه معايا بالعكس
ومرت الايام وكنت بقرب من رنا اكتر وكن بنتكلم وبنحكي وعرفت عنها انه مرتبط بابوها بالاسم بس انما هي مش زيه خالص واني هي اتربت في بيت جدتها بعد ما امه هربت من ابوها واني هي بتحضر دكتورها في الاداب والشعر وعرفت هي رومانسيه وحساسها ليه وكانت كل يوم علاقتي بتتطور بيها اكتر وبنقرب من بعض اكتر
وفي يوم بعد ما مشيت رنا وانا جالس مع امي
امي / شريف
انا / نعم ياأمي
امي / مش ناوي تشوف حياتك ومستقبلك بقي مش كفايه العمر اللي ضاع منك
انا / ايوه يعني ياست نوال عايزاني اعمل ايه
امي / تنزل شركتك بقي وتشوف مالك وتتجوز بقي نفسي اشيل ابنك قبل ما اموت
انا / بعد الشر عنك
امي / يابني العمر خلاص مبقاش فيه
انا / 0000 يطول في عمرك
امي / بص رمزي راجع الشهر الجاي اول ما يرجع تلغي التوكيل اللي انت عمله ليه وارجع الشركه تاني واشتغل
وسكت شويه وسرحت لاني عارف اني رمزي عمل توكيل لسوزي وسوزي باعت الشركه لنفسها وهي استولت علي كل حاجه
انا / حاضر ياامي لم يرجع رمزي
امي / وكمان عايزك تروح تتقدم لرنا كفايه كده بقي وهنعمل الفرح لم اخوك يرجع
انا / ده انتي مخطط لكل حاجه بقي
امي / ايوه
انا / حاضر من عيني
ورجع اخويا ومراته من السفر
ومن اول ما دخل البيت وتفاجاء بوجودي وحسيت اني هو زعل لم شافني
علي الرغم اني انا اللي حقي ازعل منه ولكنه كان واحشني اخويا الصغير
جريت عليه وبسلم عليه مد ايده سلم وبدون ان يقرب مني ودخلت سوزي من بعده وشعرت به سعيدها لم شافتني وسلمت عليها
ولكن لاحظت اني رمزي بيتعمد يتجاهلني ويتجنب الحديث معي وسوزي كانت بتحاول تتكلم معايا وتقرب مني ولكنني كنت انا من يتجنب التحدث معها
ومنذ ان عاد رمزي وسوزي للمنزل ولاحظت اني سوزي مسيطرها علي رمزي بدرجه كبيره ومتحكمها في الشركه وكنت خايف اتكلم مع رمزي في موضوع الغاء التوكيل اللي انا عماله ليه لم كنت في السجن علشان يدير الشركه لاني عارف انه كتب كل حاجه لسوزي وانا لو اتكلمت وماما عرفت رمزي عمل ايه هتتعب اكتر
وكانت لم ماما تكلمني في موضوع الشغل كنت بتهرب من اسالتها وبحاول اني اطمنها اني الشغل تمام
وفي يوم سافر رمزي للغردقه لانهاء بعض الاعمال هناك وكنت سهران في المكتب
وفؤجت بسوزي داخل عليا المكتب
اوصفلكم بقي سوزي سوزي بتتمتع بجمال وتشبها الممثلة التركيه بيرين سات (سمر )شفايف كبيره عيون عسليه جسم فرنساوي متناسق
دخلت سوزي عليا وانا قاعد علي الشيزلونج وجاءت وقعدت جنبي
سوزي /انت بتتهرب مني وبتتجاهل الكلام معايا ليه
انا / ضحكت ههههههههه
سوزي / علي فكره لو انت زعلان مني اني اتجوزت اخوك فانا عايزها اقولك اني ده كان غصب عني اخوك غصب علي اهلي وحاول بكل الطرق اني اتجوزه وانا كنت رافض عارف ليه
انا / ههههه مش عايز اعرف الموضوع منتهي بالنسبه لي
سوزي / شريف ارجوك اسمعني
انا / اتفضلي قولي اللي عندك انا مصدع ومش فايق ليك اصلا
سوزي / عارف انا كنت رافض ليه اتجوز اخوك علشان بحبك انت وعايزك انت وبموت فيك انت
وقربت مني وحطت ايدها علي قلبها وقالت لاني ده بينبض بحبك انت وبيحب ده وشاورت علي قلبي وحط ايدها علي قلبي
سوزي / شريف انت مش متخيل حجم الضغوط اللي مارسه اخوك علي اهلي
واهلي وافق مضطرين وانا كمان ولكنني من ساعة ما اتجوزت رمزي وانا عايش في جحيم مكنتش متخيلها نفسي بحب شخص زي شريف واتجوز واحد زي رمزي
انا مش بحبه انا بحبك انت
انا / سوزي كفايه تمثيل انا فاهمك كويس جدا
سوزي بصت لي وكانت عينها بداءت تدمع
سوزي / بداءت تعيط وتشهق وفي وسط دموعها انا مش بكذب ياشريف او بمثل عليك
انا عايشه في جحيم حقيقي محرومها من حنان راجل بجد انا جربت حضنك وضمك لي كنت بحس في حضنك بالامان ولكن مع رمزي ومع كل لمسه منه او حضن بحس اني مرعوبها بحس اني مليش حد يحميني
واترمت سوزي في حضني وبتعيط وبتترجاني اني اضمها في حضني وبتشدني ناحيتها وبتتطلب مني اني اضمها علي صدري واحضنها
ولكنني مقدرتش اضمها وفكرت ازاي اعمله دي مرات اخويا تربيتي ماتسمحش اني اخون اخويا
سوزي / ارجوك ياشريف خدني في حضنك زي زمان ضمني ليك
سبتها في حضني شويه وهي لاحظت اني رافض اضمها ولكنها استمرت في وضع راسها علي صدري وبعد ان هداءت بعدتها عني وقمت وطلبت منه مغادرة المكتب
وخرجت سوزي وهي تبكي وجلست اتذكر ذكرياتي معها
سوزي اتعرفت عليها لم جاءت واشتغلت سكرتيرها في الشركه وهي من الطبقة المتوسطه ولكن كانت تتمتع باخلاق وجمال شدني ليها وده خلاني اخطبها وكنا مخطوبين ولم يحصل بينا اي تجاوزات اقصي حاجه كانت مسكت ايد او حضن كانت ماهره في تمثيل دور الشريفها وبصراحه انا باعترف اني اتخدعت فيها لاني بعد ما اتسجنت بفتره بسيطه جاءت لي معلومات انها سربت معلومات صفقات وعلي علاقة بي رجل اعمال تقيل بس مقدرتش اعرف هو مين واني هي بتروح ليه شقه خاصة وكاتب عليها عرفي ولم عرفت كل المعلومات ديه لم جاءت يوم لي السجن زياره انا فسخت خطوبتي منها بحجت اني مش عايز اظلمها معايا وتقعد تسناني خمس سنين وفعلا فسخت الخطوبه وطلبت من رمزي وقتها اني يرفضها من الشركه وفعلا رمزي رفضها من الشركه وانقطعت اخبارها لحد ما خرجت وعرفت النصيبه الكبيره اني اخويا اتجوزها
ضحكت مع نفسي لاني عارف ومتاكد انها بتمثل هي متعرفش اني انا عارف هي عملت ايه وكانت بتعمل ايه والحاجه الوحيده اللي انا مش قادر اعرفه او افهمه ازاي رمزي اتجوزها
واستمرت ايامي شبه بعض مفيش جديد الا تتطور علاقتي برنا وكنا بنخرج مع بعض وكان كل يوم حبنا لبعض بيزيد وكنت كل ما اتكلم معاها في موضوع الجواز تتهرب مني وتغير الكلام
وفي يوم قررت اني احطها قدام الامر الواقع ورحت من وراها اقابل ابوها
وفعلا رحت اتقدمت لرنا وابوها
وطلبت اني اقابله واقبلني في النادي وقعدنا مع بعض وبعد السلامات
ربيع / خير ياستاذ شريف انت طلبت تقابلني ايه الموضوع وياريت بسرعه علشان وقتي
انا / ربيع بيه انا طالب ايد بنتك رنا
ربيع / نعم انت اتجننت انت بتقول ايه
انا / ايه الجنان اللي في كده
ربيع / طبع جنان وانا مش ها وافق ومش معني انك عملت عمل بطولي وانقذتها اني اجوزهالك
انا / ومين قال اني بطلبها لجواز علشان كده انا بحبها وعايز اتجوزها
ربيع / بص ياشريف انا راجل عملي ومابحبش الكلام الكتير
انا / وانا كمان فياريت تقول اللي عندك
ربيع / انا مش موافق علي اني اجوزك بنتي الوحيدها
انا / ممكن اعرف ليه
ربيع / بص من غير كلام كتير وهكون صريح معاك علشان مش عايز ادخل ثعبان تاني في حياتي كفايه ابوك
انا / هههههه ياه ابوي كان تعبك اوي كده
ربيع / ابوك مات وادفن بلاش نتكلم في الماضي علشان لو دورنا في الماضي هتزعل
انا / ههههههههه ههههههه
ربيع / ايه المضحك في كلامي
انا / علشان تهدديك ده ملوش اي لزوم عندي وانت عارف كويس اوي كده وجواسيسك ورجالتك اكيد وصله ليك اني اقدر اعمل ايه
بص بقي اسال بنتك وشوف رايها واللي متاكد منها انه هاتوافق
واحب اقوللك اني اللي ابويا معرفش يعمله انا اقدر اعمله واعمل اكتر منه
و لا تحب نجيب عبير وعادل ونرجع ذكريات فيلا المريوطيه والصفقات اللي حصلت هناك والاحتفال اللي تم
عارف بيقوله عليك انك 0000 ولا بلاش احنا نتفرج احسن ونحكم
ربيع / افهم من كده انك بتهددني وبتلوي دراعي
انا / احسبها ذي ماتحب ياريت بقي بسرعه تبلغ رنا وتحدد ميعاد الفرح علشان انا مستعجل علي الجواز
ربيع / ماشي ياجارحي
ومشي ربيع وانا واثق انه هو عايز دلوقتي يولع فيا بس مش هيقدر لان هو عارف اني رنا اتعقلت بي وبتحبني ومن مصلحته دلوقتي انه مايعدنيش لاني العين مفتحه عليه ومشاكله كترت
وفؤجئت تاني يوم برنا بتطلب تقابلني بره البيت
وفعلا روحت وتقابلنا وجلسنا في مطعم علي النيل
رنا / شريف انا ممكن اعرف انت ليه عملت كده
انا / خوفت يكون ابوها حكي ليه الحديث الي حصل بينا انا عملت ايه يارنا
رنا / يعني انت مش عارف
انا /لا مش عارف انت بتتكلمي علي ايه
رنا / ماشي استهبل براحتك بس علي العموم علشان انت طلبتني من بابا
انا / طيب ايه المشكله انا محتاجك في حياتي وطلبتك
رنا / بس انا مش مستعدي للخطوه ديه دلوقتي
انا / ممكن اعرف ليه
رنا / شريف انا لاول مره هفتح قلبي لحد وهكلمك علي اللي جوايا
انا / اتفضلي
رنا / بص ياشريف انت راجل بجد وراجل جدع واي واحده تتمناك بس انا خايف ومتلغبطها
انا / خايفه من ايه
رنا / مش عايزها اتعذب واتجرح عايز احس بالامان عايز اعيش مستقرها مش مهدد او خايفها فاهمني ياشريف
انا / رنا انا مقدر شعورك وخوفك ده بس يعني انا باوعدك اني اكون حمايتك وسندك واوعدك اني هافضل احبك طول عمري
رنا / شريف بصراحه انا عشت طفوله كلها خوف ومشاكل بين اب مش سوي كان بيعامل ماما اسوء معاملها لحد ما ماما هربت منها وعرفت تتطلق وسافرت بعيد وسابتني اعيش مع ابويا اللي ضغط عليها علشان يطلقها انه تيسبني معاها لحد ما واعيت لنفسي وجدتي ربتني ولولاها كنت مش عارفها انا ممكن اكون ايه او حياتي عاملها ازاي مع اب زي ده
وكانت عنيها مليئه بالدموع ولكن لم تتدمع
قربت منها ومسكت ايدها وكنت بوعدها اني احميها ومجرحاش او اخونها وكنت بطمنها اني هاصونها واحافظ عليها
رنا / شريف انا واثقها فيك بس عايزاك توعدني انك تكون سبب لسعادتي مش لجرحي او عذابي
انا / اوعدك يارنا اني اكون سندك وحمايتك ومصدر امان ليكي
وقعدنا نتكلم وطلبت منها انه تشوف الميعاد المناسب ليها علشان الفرح
وخلصنا كلام ومشينا ووصلت رنا لبيتها وانا راجع فكرت في اللي بيحصل
واللي رنا حكيته لي وسرحت وفكرت ازاي هنتقم من ربيع وانا اتعلقت وحبيت رنا بالشكل ده وازي اقدر اعمل كده ولو عملت كده يبقي خونت رنا وثقتها فيا طب ازاي وهسيب حقي اعمل ايه مش عارف بس اللي كنت متاكد منه اني حبيت رنا وعايزها في حياتي
وفعلا حددنا الفرح في فندق 0000000 وطلعت الجناح علشان استقبل العروسه وكانت رنا ترتردي فستان زفاف ابيض كب ومرصع بالكريستال وواسع جدا من الديل وكانت رنا جميلها جدا ميكب خفيف لاني هي اصلا جميله ومش محتاجه ميكب ديه صورة طبق الاصل من داني دانليز ياجدعان
ومسكت ايداها ونزلنا القاعة ودخلنا لاقيت البلد كلها جوها القاعة طبعا فرح بنت رجل الاعمال ربيع الملواني لازم يكون مليان بالناس المهمه من المسئولين ورجال الاعمال والاعلام والفن وكان يوم جميل وكانت رنا سعيدها وانا كمان وشعرت باامي سعيده جدا وفرحانه ولم نزلت من الكوشه انا ورنا ورحت عندها باستني وهنتني وكانت سعيده جدا ومسكت ايد رنا وقالتلي عارف لو زعلتها في يوم انا اللي هازعلك حطها في عنيك ولو زعلت منك انا هزعل انا كمان
انا / متقلقيش ياماما ديه في عيني هو حد يقدر علي زعلك
ورجعنا علي الكوشه وجاءت شذي تسلم وتبارك واالي ميعرفش شذي احب اعرفكم عليها شذي لبنانيه الجنسيه ملفايه جامد فشخ سنه 38 سنه تشبها انجلينا وايت كده بس عليها طيزي عربي فرسها بجد وتبقي مرات ربيع الملواني
شذي / مبروك يارنا
رنا / 0000 يبارك فيكي
وقربت مني وسلمت عليا وقربت اكتر تكلمني في ودني
شذي / مبروك ياشريف
انا / 0000 يبارك فيكي
شذي / احييك علي شاطرتك
انا / نعم
شذي / متشغلش بالك ومشيت
وانا قعدت
رنا /كانت بتقولك ايه
انا / مفيش حاجه عادي بتتكلم عادي
رنا / اصلي انا مبرتحلهاش
انا / متشغليش نفسك بحد خلينا هنا مع بعض
وانتهي الفرح ومسكت ايدي رنا وطلعنا علي الجناح في الفندق
وعلي باب الجناح شيلت رنا ودخلت بيها
واول ما دخلت نزلتها ووقفت قدامها ومسكت ايداها وبصيت في عينها الجماله
انا / ياه اخيرا بقيني لوحدنا انا سعيد انك معايا دلوقتي واخيرا حلمي اتحقق
رنا / وانا كمان سعيد جدا اني معاك
وقربت منها اكتر وكانت مكسوفها وحضنتها وكانت بتترعش اوي وخايفها
انا / مالك يارنا
رنا / ابدا مفيش حاجه
حضنتها اكتر وطلبته منها اني تهداء
انا / رنا مش عايزك تخافي مني او تخافي من حاجه طول ما انا جنبك
رنا / انا مش خايف
انا / امال مالك بتترعشي كده لي
رنا / مفيش وممكن بعد اذنك تسيبني لوحدي علشان اغير هدومي
خدت بيجامه وخرجت رحت الحمام اغير هدومي وسيبتها براحتها تغير
وخرجت بعد ما غيرت هدومي مستنياه تخرج مخرجتش
خبطت علي الباب ردت
رنا/ ايوه ياشريف
انا / غيرتي
رنا / لسه
وقعدت شويه تاني ولسه ما خرجتش خبطت تاني
رنا / ايوه ياشريف
انا / حبيبتي خلصتي
رنا / ايوه خلصت
انا / طب تعالي اطلعي علشان ناكل
رنا / حاضر
وقفت علي الباب مستنيها تخرج واخيرا الباب اتفتح وشوفت القمر خارج لابسه قميصر نوم ابيض واصل لحد الركبه شفاف جدا مبين بزازها الكبار وطيازها المدوريين
انا / صفرت ايه الجمال ده كله
رنا / شررريف بس بقي
انا / بس ايه ايه الجمال والحلوة ديه
رنا / شرريف انا بتكسف وبصت في الارض
انا / ايه بقي كل ده بتغيري
رنا / اااااااه معلشي اتاخرت عليك
وبتتكلم بخجل وعنيها في الارض
انا/ ولا يهمك يلا بقي علشان نتعشي
وقعدنا ناكل ورنا كانت قعدها جنبي بس بعيد شويه وكل ما اقرب منها تبعد
ومسكت الاكل علشان اكلها في بوقها وفتحت شفايفها علشان اكلها وشكل شفايفها كان مغري وقربت منها علشان ابوسها رجعت لورها وبعدت تاني
وحسيت بيها انها مكسوفها وكملنا اكل عادي
وخلصنا الاكل وقربت منها تاني وحطيت ايدها حوالين وسطها وبحضنها بعدت ولاقيتها بتترعش وخايفها
انا / رنا قربي نفسي اخدك في حضني
رنا / ما انا قريبها اهو
وقربت منها تاني وحضنتها وكانت بتترعش جامد حسست علي ضهرها وبحرك ايدي وحضانها اهدي يارنا خايف من ايه
رنا / لا ابد مفيش حاجه
انا /طيب تيجي ندخل اوضه النوم
رنا / براحتك
ودخلنا اوضه النوم وانا ماسك ايدها
وقعدت رنا علي طرف السرير وقربت منها تاني وخدها في حضني وكنت بشم في رايحته ريحتها كانت سكسي من غير اي برفيم او عطور وجسمها كان شهي وكان نفسي اقوم الحس كسها واشم ريحت كسها السكسي وادخل زبي في كسها واتمتع بيها
وانا بصراحه بتثيرني ريحة الانثي السكسيه وزبي وقف علي اخره
وقربت منها وانا واخدها في حضني اشم وابوس في رقبتها وكانت رنا بتحاول تحرك رقبتها وراسها بعيد عن لساني وحسيت بيها متوترها
انا / رنا مش عايزك تقلقي او تخافي انا جنبك ومعاكي
رنا / انا اسف لو مضياقك بس انا انا
انا / لا خالص انت متوتر ليه
رنا / انا خايفها من اللي هيحصل
انا / ايه اللي هيحصل يعني
رنا / يعني اللي انت بتعملها وكده ومتكسفنيش بقي ياشرريف
انا / ههههههه ايه اللي بعمله انا بعمل ذي اي راجل ومراته عادي يعني
رنا / اعمل اللي انت عايز تعملها من غير كلام ومتكسفنيش بقي
انا / حاضر هعمل اللي هاعمله وانا سيلنت هنلعب بدون كلام
وقربت منها وحركت شفايفي علي رقبتها وقربت ناحيه شفايفها وبوستهم وهي قافله شفايفها وبحاول بلساني اني افتح شفايفها وفضلت ابوس شفايفها واحرك لساني واخيرا استجابه معايا وفتحت شفايفها وبوستها بوسه عميقها وكنت بمص شفايفها ولسانها وكانت بوسها ممتعها
وحسيت ادي اي رنا لسه بنت خام جدا ده حتي البوس معندهاش فكره عنه
ورجعت تاني ابوسها والمره ديه فتحت شفايفها علي طول ورحنا في بوسه عميق ونومت رنا علي ضهرها وانا ببوسها وطلعت جنبها وهي نايمه علي ضهرها وبداءت اداعب رقبتها بايدي ونزلت بايدي احركها علي بزازها وكان ايدي بتتحرك علي بزازها الناعمه مع القميص الحرير اللي لابساها ودخلت ايدي جوه القميص وخرجت بزازها ونزلت علي رقبتها وبين بزازها بلحس بين فلقات بزازها
وكنت ببل رقبتها وفلقت بزازها بلساني ونزلت لحلمات بزازها ولافيت لساني حوالين حلمات بزازها المرمر حلمات بكر ماتلمستش وكان احساس حلو اوي اني انا او واحد بفك شفرات جسم رنا الجميل
ومع كل ذلك كانت رنا صامته وبتحاول اني تتجاوب معي ولكنها معندهاش الخبره
كانت بتحرك ايده علي ضهري بين الحين والاخر
ولكنني كنت سعيد اني معايا بنت لسها خام انا اللي هفك شفراتها وهاعرفها طعم المتعه
ولافيت لساني حوالين حلمات بزها اليمين وايدي كانت بتداعب بزها الشمال وبليت الحلمه بلساني روحت علي بزها الشمال بلساني اداعبها والف لساني حوالين حلمة بزها وايدي راحت علي بزها اليمن وانتصبت حلمات بزازها الاثنين وبصيت عليهم وكان شكلهم مغري واعتقد اني لاول مرة رنا تنتصب حلمات بزازها وكان لونهم بني فاتح مع لون بزازها الابيض كان عاملين مكس مغري خلاني اتجنن وانزل بسرعه تاني علي حلماتها اشفط وارضع منهم بسرعه جنونيه
وبداءت رنا تطلع ااهات مكتومه وبتكتم في نفسها اللي بداء يعلي من المتعه
وانا اقدرت ده وسيبتها تتمتع بصمت
ونزلت ايدي علي فخادها احسس عليهما وكانت رنا قافلها رجليها ومكسوفها وانا عمال احاول اهيجها وامص بزازها واشفطهم واحرك ايدي علي فخادها ودخل ايدي بين فخادها علشان اوصل لكسها
وبداءت رنا تفتح رجليها ودخلت ايدي بين فخادها واقربت من كسها وبحرك ايدي علي كسها
ولكن رنا بسرعه نزلت ايداها وحطيتها قدام كسها علشان تمنع ايدي توصل كسها
مسكت ايدها وشبكت صوابعي في صوابع ايدها واقربتهم من كسها ولكنها بعدت ايدها وايدي عن كسها
وبداءت اعيد الكوره من الاول قربت منها ابوسها والمرة ديه كانت ابتداءت تعرف البوس بيكون ازاي فتحت بوقها واول ما قربت بلساني خرجت لسانها ولساني داعب لسانها وشفط لسانها وهي حاولت تمص لساني
وبعد ما تبادلنا البوس نزلت اداعب بزازها وكنت بمص وبلحس حلمات بزازها وارضع منهم وبداءت رنا تهيج وتسخن
وبعد ما شبعت من بزازها نزلت الحس سرتها وادخل لساني في سرتها وايدي بحركها علي بزازها
ونزلت اكتر فوق قبة كسها وكان كسها مافهيوش شعر وناعم وشكله ممتع حركت لساني فوق كسها من فوق وهي قافله فخادها حاولت ادخل لساني وافتح فخادها
ولكن رنا كانت رافضها تفتح فخادها علشان الحس كسها بلساني و بحركه علي كسها واستمرت محاولتي مع رنا لفتح فخادها
وكنت بحاول اني اكون لطيف معاها وبصراحه زبي ولع نار البت شكلها تحفها وشهيه للنيك وديه مراتي برده
وحاولت افتح فخادها بايدي براحه وفعلا فتحت رجل رنا وشوفت كس وردي ناعم اول مره اشوف كس مصري بالحلوة ديه
ونزلت بسرعه علشان الحس كسها واول ما قربت بلساني لاقيت رنا قفلت كسها ورجليها بسرعه
احا بقي ايه البت الخايبه ديه اعمل ايه انا
وقفلت منها بس قررت اني احاول تاني ونفس النظام طلعت ابوسه والحس وارضع من بزازها وطلعت نمت فوق منها وكنت ببوسها وبحاول افتح رجليها وانا فوق منها وفتحت رجليها ومسكت زبي واول ما قربت بزبي لاقيت رنا زقتني بعيد عنها
واتخنقت وقومت من فوق منها وخرجت من الاوضه اولع سيجاره
وقعدت في الريسبشن وبعد ربع ساعه لاقيت رنا خارجه لابس نفس القميص وعليها روب حرير نفس لون القميص
البت شكلها تحفه ونفسي فيها بس مش عارف مالها
قربت مني وقعدت جنبي
رنا / وهي مكسوفها وعينها في الارض شريف انا اسفها غصب عني
انا / مسكتها وقربتها مني وخدتها في حضني عادي ولا يهمك
رنا / شريف احضني جامد حضنك حلو انا حاسها معاك وفي حضنك بالامان
وضميتها في حضني جامد وسكت وهي كانت ساكتها وبعد خمس دقايق حسيت برنا نامت ونعست
احا بجد ايه بقي يعني مش هنيك النهارده طب اصحيها ولا اعمل ايه انا طيب
يعني لم اقرر انيك في الحلال يبقي حظي كده
وقررت اسيبها نايمه شلتها براحه ودخلتها اوضه النوم وحطيتها علي السرير وغطيتها وسيبتها تنام ونمت جنبها
ووصحيت الصبح فتحت عيني لاقيت رنا قاعده جنبي وبتبص في وشي
انا / صباح الخير ايه صحي من بدري
رنا / يعني من ساعه كده
انا / وقاعده كده لايه
رنا / بتفرج عليك شكلك تحفه وانت نايم قمور اوي
وقربته مني وراحت بيساني مسكتها وقربتها مني ورحنا في بوسه صباحيه جميله وبداءت احسس عليها واضمه لحضني
قامت بسرعه
رنا / يلا قوم وبطل كسل ودلع علشان نفطر عندنا طياره
انا / لا فطاري من نوع مختلف تعالي بقي
رنا / تؤق تؤق قوم
وجريت ودخلت الحمام وقفلت الباب
انا / اعمل ايه انا دلوقتي في زبي اللي صاحي هايج ده
وقمت وفطرنا ونزلنا علي المطار وسافرنا نقضي شهر العسل في باريس في فندق 00000
ووصلنا الفندق وطلعنا الجناح واخدت دش وغيرت هدومي وقعدت مستني رنا تطلع من الحمام وخرجت رنا من الحمام لابسه قميص نوم احمر من قدام صدر مربوط بخيوط من الضهر ونازل الخيوط من عند الوسط بقماش مغطي طيزها بس وكان تحفه عليها
انا / صفرت ايه الجمال ده كلها
رنا /شرررريف احنا جايين من سفر انا داخلها انام
انا / ايه الجمله مفيش منه احنا في باريس عاصمه النور والجمال
وقمت علشان احضنها جريت بسرعه ودخلت اوضة النوم وقفلت الباب بسرعه
رنا / تصبح علي خير
انا / رنا افتحي بقي
رنا / تؤق تؤق انا هنام
انا / طيب افتحي علشان ادخل انام
رنا / يعني انا لو فتحت هاتدخل تنام بس
انا / اه هسيبك وانام
رنا / بجد ياشريف متهزرش
انا / بجد
وفتحت رنا الباب ودخلت ورحت ماسكها بسرعه وحضنتها وبوستها ورفعتها علي السرير ونومتها
رنا / بتحاول تبعدني عنها شررريف بس بقي انا تعبانه
انا / وانا كمان تعبان
رنا : طيب ما تسكت وتنام بقي مادام انت تعبان
انا / ههههههه لا انا تعبان من حاجه تاني
رنا / ايه اللي تعبك طيب ياحبيبي
انا / انتي اللي تعباني نفسي احضنك جامد وافضل حاضنك واقول فيكي شعر واتغزل في جمالك وفي عيونك تعالي نامي كده ونومتها علي السرير ونمت جنبها علي جنبي اليمن وفضلت اقولها في كلام رومانسي واشعار واتغزل في عينها بكلام حلو وهي مغمضها عنيها وبداءت تتجاوب معايا
ودي كانت الاستراتجيه اللي قررت استخدمها مع رنا الكلام والغزل ودي فتح الطريق لي
واستمريت اتغزل فيها وايدي تداعب بزازها وببوسها ونزلت بايدي لاقيت رنا في دنيا تانيه وفتحت رجلها وبداءت تباعد بين فخادها وفعلا دخلت ايدي احركها علي زنبورها واحس علي كسها
ولاقيت رنا في دنيا تانيه وانا بتغزل فيها وايدي بتمسك وبتحسس علي كل حته في جسمها ونزلت براحه وانا مازالت بتكلم ناحيه كسها وكانت رنا فتحت رجليها علي الاخر نزلت ناحية كسها بلساني ومشيت لساني علي شفايف كسها وكنت بلحس زنبورها برومانسيه وكان كس رنا بيفتح ويقفل وشكلها كان جميل واغراني اني ادخل لساني جواها ودخلت لساني جوه كسها سحبت رنا نفسها لفوق وكانت بتحاول تبعد مسكتها من وسطها وشديتها ناحية لساني وكملت مص
رنا / شررريف انت بتعمل ايه ارحمني مش قادر
انا / مابعملش حاجه
رنا / بس بقي ارجوك كفايه
انا / بصراحه مش قادر اسيب كسك طعمه جميل اوووي
رنا / شرييف عيب كده متقلش الفاظ ديه
انا / الفاظ ايه
رنا / الكلمه اللي انت لسه قايله
انا / امال اسمه ايه
رنا / شريف بس بقي اعمل وانت ساكت ما تكلمش
انا / اعمل ايه
رنا / اللي انت بتعمله واسكت بقي
انا/ ياحبيتي ماينفعش اعمل وانا ساكت لازم نتكلم وتتجاوبي معايا وتعملي معايا
رنا / تؤق تؤق انا سيبالك نفسي انت الراجل انت اللي تعمل
انا / هههههههه انتي محتاج دروس في الموضوع ده بس مش وقتها
وكملت كلام رومانسي وانا بلحس كسها
انا / طيب ياقلبي انا مش هقول كسك والكلام ده انا هاسميه الكوكو
رنا / ماشي بس بلاش الكلام قليل الادب ده
انا / حاضر
وخليتها تفلقس وقعدت وراها
الحس وادخل لساني في كسها
انا / اممممم طعم الكوكو جميل انا عايز اكله كل يوم
اممممممم نزلي عسل الكوكو علشان ادوقها
امممممممم طعم شهي وجميل
وفضلت الحس واعض واشفط زنبورها وادخل واخرج لساني جوه كسها وكانت بتقفل وتفتح كسها علي لساني ولاقيت اتشنجت واترعشت جامد وقفلت كسها علي لساني وانا سيب لساني جوه كسها ونزلت عسل كسها وشربتها وكان طعمه جميل اوووووي اول مره ادوق عسل وشهد كس بالطعامه ديه معرفش علشان دي اول رعشه جنسيه لرنا ولاه علشان هي اصلا طعم كسها جميل كده ونامت رنا علي بطنها وذهبت في سبات عميق انفاسها عاليه وغير منتظمها وعينيها مغلقه ونمت جنبها العب في شعرها واحرك ايدي علي ضهرها
وبعد مرور عشردقايق فتحت رنا عنيها ونظرت لي وكانت عينه في عينها
ولمحت في عينيها لامعه كلها سعادة وامتنان ونشوة
وحضنتها وقربتها مني وبداءت في مداعبتها مرة اخري
رنا / شررريف انت بتعمل ايه
انا / مبعملش حاجه
رنا / ومتعملش حاجه مش خلصنا عايز ايه تاني
انا / هو احنا عملنا حاجه
رنا / ومش هنعمل حاجه
انا / لا هنعمل وهنبداء الدرس الاول دلوقتي
رنا / درس ايه
انا / ازاي تسعدي جوزك
رنا / ليه ان شاء 0000 هو كده انت مش سعيد
انا / لا طبعا ده انا في قمة السعادة بس ده درس مهم
رنا / اتفضل علمني ما انا عارفها مش هخلص معاك
انا / بصي بقي ياحبيتي دلوقتي انا دلعتلك الكوكو صح
رنا / عيب بقي
انا / دلوقتي هعلمك ازاي تدلعي عنتر
رنا / عنتر مين
روحت شاورتله علي زبي ده
رنا / ههههههه انت ملكش حل
انا / طيب امسكيها بايدك يلا
قربت رنا من زبي وعمالها تمد ايدها وتبعدها روحت ماسك ايدها وخليتها تمسك زبي
وكانت بصها الناحيه التانيه ومكسوفها
انا / بلا ش كسوف بقي انتي دلوقتي انا وانا انتي احنا الاثنين واحد
رنا /قالت حاضر بخجل
وبداءت رنا تبص علي زبي وشهقت من حجمها
انا / مالك
رنا / مفيش حاجه
انا /طيب يلا دلعيه
رنا / اعمل ايه يعني
انا / اول حاجه امسكيها وحركيها لفوق وتحت والعبي في براحتك زي ما تحبي
وفضلا رنا تحرك زبي شمال ويمين ولفوق وتحت وكانت مترددها تمسك بضاني ولا لا وقربت منهما ومسكت البضان تحركها وتلعب فيها
وبعد كده طلبت منها تمصها
انا / يلا ياقلبي الخطوة التانيه
رنا / اعمل ايه
انا / مصيه والحسيه
رنا / انت بتهزر صح
انا / ليه بتقولي كده
رنا / مينفعش عيب
انا / مفيش عيب بينا ياروحي
رنا / طيب حاضر
رنا / بس ازاي ادخل ده كله في بوقي
انا / زي ما تكوني بتكلي مصاصه عارف المصاصه
رنا / بحبها جدا
انا / وديه مصاصه هاتحبيه اكتر وانا هاعلمك طبعا ازاي تمصي المصاصه ديه
بصي بقي اول حاجه بليه من بوقك
رنا / نعم اعملها ازاي ديه
انا / في عقل بالي احيه عليا ده نيله خالص
بصي قربي ببوقك ونزلي لعاب من بوقك وهايتبل
رنا / اممممم انت متعب
انا / ما انا عارف بس يلا اعملي اللي بقولك عليه
وفعلا نفذت رنا اللي طلبتها منها وبلت راس زبي
ودلوقتي بقي الخطوة الثانيه بلسانك حركيه علي جناب زبي وراسه
رنا / اووووف بقي
انا / يلا بقي اخلصي وانا كنت خلاص زبي مولع وهينفجر والوضع كان مغري انت بتعلم واحده خام متعرفش اي حاجه عن الجنس
وبداءت رنا تحرك لسانها علي راس زبي تقرب من الراس وتبعد بسرعه وتحرك لسانها علي الجناب وهي خايفها ومكسوفها
واستمرت كده شويه وبداءت تدخل راس زبي في بوقها واستمرت تمص بخوف وخجل
ولم حسيت زبي سخن قومت ونومت رنا علي ضهرها
رنا / شرررريف انت هتعمل ايه تاني
انا / هش اسكتي خالص
ورفعت رجليها فوق وبليت زبي من لعابي ومسكته بايدي وحركته علي كسها وفضلت احركه لحد ما حسيت بكسها اتبل ورحت مدخل راس زبي براحه
اتنفضت رنا وحاولت تبعد مني ولكنني كنت ماسك رجليها ومتحكم فيها
رنا / شررريف ارجوك بلاش بيوجع هيدخل ازاي ده بلاش ارحمني
انا / متقلقيش خالص هاعمل براحه
ودخلت الراس واقف ورحت مقرب منها اكتر ودخلت زبي مره واحده علي غفله وصوت رنا بصوت عالي جدا
ورحت نايم عليها بسرعه وخدت شفايفها في بوقي ابوسها واهديها
وهديت رنا خالص وبسرعه زبي كان مولع جدا وبداءت ادخل زبي واخرجه وسرعت شويه بس براحه عليها لحد ما لبن زبي نزلي
انا / مبروك ياعروسه
رنا / هش اسكت خالص انا زعلانها منك
انا / ههههه في حد يزعل من حبيبيه يابابا
رنا / اه انا في حد يعمل كده
انا / معلشي انا وحش مفيش حد متجوز بيعمل كده
وخرجت زبي وكان غرقانه من دم غشاء البكاره ولبن زبي اللي نزل
وقمت وانا سعيد جدا ومبسوط جدا من خجل وكسوف رنا البنت الخام اللي متعرفش اي حاجه عن الجنس البنت الرومانسيه الحالمه
وكان لينا مغامرات في باريس وقضيني شهر عسل جميل وممتع


الجزء الثامن
وبعد ما فتحت رنا نامت في حضني ونعست من تعب الفرح والسفر سيبتها نايمه في حضني ونعسنا في حضن بعض وصحيت الصبح علي رنا قاعده تبص عليا وتتأمل في وشي
انا / صباحيه مباركه ياعروسها ايه اللي صحاكي بدري
ررنا / ابداء مفيش قلقت وصحيت واصلا انا بحب اصح بدري مش كسوله زيك
انا / انا كسلي طب تعالي بقي اوريك الكسلي ده هايعمل ايه وحضنتها وبوستها ومسكت بزازها علشان ارضع منهم قامت جريت رنا مني بسرعه
انا / تعالي هنا رايحه فين
رنا / هادخل الحمام اخد دش
انا / تعالي بس وبعد كده تاخدي دوش
رنا / معلشي ياشريف سيبني براحتي
وانا افتكرت اننا نمنا زي ما احنا بعد معركة النيك امبارح وفهمت انا رنا مكسوفها وعايز تاخد دش من اثار اللبن ودم البكاره بتاعتها
وقعدت شويه ورحت قايم بسرعه دخلت الحمام ولاقيت رنا عمال تدعك في كسها بالشاور وبتنضف كسها وحسيت بيها هايجه ومعرفش احساسي صح ولا بيتهيالي لاني متخيل انها بتداعب نفسها ولكن احساسي مش صح بس شكلها وهي بتدعك كسها كان مغري اني ادخل بسرعه عليها واقلع هدومي وادخل معاها البانيو وامسك الليفه من ايدها وادعك انا كسها وبداءت رنا تهيج من دعكي لكسها وفضلت ادعك كسها وادخل صباعي في كسها وهي ساحت وجسمها ساب خالص وقعدت رنا علي طرف البانيو ورحت انا استغليت الموقف ونزلت بلساني الحس كسها وايدي بتدعك في بزازها ولساني في كسها ورنا بداءت تتعلم وكانت بتسحب راسي ناحيه كسها وبتنهج وتتاوها بصوت مكتوم
انا / متحرميش نفسك من المتعه وتكتمي اهاتك خرجي اهاتك متتكسفيش
رنا / يابني ارحمني انت بتتكلم بجراءه كده لي اتكسف بقي واسكت
انا / ياروحي النيك مفيهوش كسوف ولا خجل ثم انتي مراتي نتكلم براحتنا
رنا / بردك عارف اللي يشوفك وانت طبيعي مش بتعمل اللي بتعمل دلوقتي يقول عليك انك راجل جنتل وزوق انما وانت بتعمل اللي بتعملها دلوقتي يقول عليك وسكت
انا / ههههههه يقول عليه ايه كملي
رنا / لا يعم احسن تزعل
انا / انا مزعلش منك ابداء
رنا / لازم تعرف يعني
انا / اه
رنا / يقول عليك ابيح
انا / هههههه وديه الكلمه اللي مكسوفه تقوليها
رنا / اه طبعا ديه كلمه عيب
انا / انتي عسولها خالص واسكتي بقي خليني اكمل
وفضلت الحس واعض زنبورها واداعب بزازها وقفتها تاني وقعدت وراها وهي سندت علي الحيطه وكنت بلحس كسها من ورها وشكل طيزها كان مغري اني اداعبها بلساني وفعلا حركت لساني علي خرم طيزها ورنا اتنفضت واتخضت وبعدت عني
رنا /لالالالا ارجوك بلاش كده
انا / طيب يارنا خليكي زي ما كنتي
ورجعت رنا تقف تاني والمره ديه مسكتها من وسطها جامد ورجعت اكمل مص ولحس في كسها ورجعت اداعب خرم طيزها البكر وحاولت رنا تبعد ولكنني كنت متحكم فيها ومعرفتش تبعد ولحست خرم طيزها شويه ولاقيت كسها بينقط عسلها علي بوقي وخرم طيزها وراحت رنا جسمها ساب ورجعت بضهرها عليه وحسيت انها هتقع وسندها وخدها في حضني وقعدت بيها علي ارضية الحمام
وفهمت طبيعة رنا انها من النوع اللي لم بيوصل لشهوتها جسمها بيسب خالص وبتروح في غفوة النشوة
وانا هديت خالص وسيبتها لم تفوق من نشوتها
وبعد شويه ابتدت رنا تفوق
رنا / انت ممكن تخرج وتسيبني بقي اخلص الدوش بتاعي
انا / تؤق تؤق لم اخلص انا
رنا / هتعمل ايه تاني فيا
انا / عنتر عايز يصبح علي الكوكو
رنا / ارحمني انا مش قدك
انا / طيب يلا بس
ورفعت رنا وركبتها فوق زبي وفضلت رنا ثابتة فوق زبي
انا في عقل بالي احيه عليا ده متعرفش اي حاجه خالص
انا / اتنططي فوق زبي يلا رنا
رنا / اااوف منك بتطلب حاجات غريبه
انا / ايه اللي الغريب في كده ياموزتي
رنا / ما انا مش عارفها اعمل اللي انت بتقول عليه
انا / بصي اتحركي لفوق وتحت اطلعي وانزلي علي زبي
رنا / حاضر بس متقولش الكلام اللي بتقوله ده عيب
انا / حاضر ياميس اتفضلي حضرتك اصعدي وانزلي علي عضوي الذكري
حلوة الصيغه ديه
رنا / اسكت بقي علشان انا زعلت منك كده
انا / ليه بس ياقلبي
رنا / انت بتتريق علي
انا / مقدرش ياروحي ويلا بقي علشان ان مولع وزبي نار
وبداءت رنا تتحرك ببط لوره وقدام علي زبي وهي مش عارفه تتنطط
وفضلت شويه سايبها تهبل وهي بتتحرك مردتش اكسفها ورحت حاطط ايدي تحت طيزها وبداءت انا ارفعها لفوق وانططها علي زبي وفضلت انططها بايدي وسحبت ايدي براحه وسيبتها هي تطلع وتنزل علي زبي وكنت بايدي بداعب كسها من قدام وايدي التانيه علي بزازها وفضلنا كده شويه
ورحت منزل رنا ونومتها علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق ودخلت زبي في كسها وسخنت وسرعت في نيكها واقربت انزل لبني وسرعت اكتر وحسيت برنا بداءت ترعش وتقفل وتفتح كسها هديت شويه ومنعت نفسي من التنزيل علشان اظبط اننا ننزل مع بعض
واول ما حسيت برنا هتنزل شهد وعسل كسها سرعة تاني في نيكها ونزلنا مع بعض وحضنا بعض جامد وانا بنزل لبني ورنا بتنزل شهد وعسل كسها وهدينا وزي كل مره رنا راحت في غفوة بعد النشوة وفضلت نايم علي رنا وزبي في كسها لحد ما زبي نام وسحبته من كس رنا براحه وقمت وفوقت رنا ودخلنا تحت الدش مع بعض دعكنا اجسام بعض واستحمينا وخرجنا من الحمام ورنا لافها بشكيل علي جسمها
ولابست انا ورنا وقررنا ننزل نتغداء في مطعم في برج ايفل ونزلنا ومشينا في شارع الشانزلزيه وانا حاضن رنا من وسطها وشوفت اثنين بيبوس بعض في الشارع وقررت اني اقلدهم وقربت رنا مني وخدها في حضني وبوستها وكنت بشفط لسانها داخل فمي وكانت احلي بوسها لاني حسيت بالحريه اني مفيش حد بيتفرج عليا او مهتم بحد كل واحد في حاله وكان احساس الحريه جميل وكان يوم ممتع كنت ماشي بتحرش برنا واتحسس جسمها وابوسها وقضينا يوم وممتع ورجعنا علي الفندق
وطلبت من رنا اننا نتعشي في مطعم الفندق ولكن رنا رفضت وطلبت اننا نطلع علي الجناح
وطلعنا علي الجناح واول ما دخلنا الجناح رنا دخلت غيرت هدومها ودخلت علي اوضة النوم
نديت عليها بعد ما طلبت العشاء رفضت ترد عليا
دخلت عليها اشوفها في ايه
انا / مالك يارنا مش بتردي عليا ليه
رنا / مفيش
انا / يعني ايه مافيش من ساعه مارجعنا من بره وانت دخلت اوضه النوم وانادي عليك مش بتردي في ايه
رنا / يعني انت مش عارف في ايه
انا / ايه اللي حصل
رنا / هو انا مش قولتلك بلاش الاباحه بتاعتك دي
انا / في ايه يعني انتي مراتي يابت
رنا / بس مش في الشارع ياشريف
انا / يابت احنا في باريس الحريه كلها مفيش حد ليه دعوه بحد كل واحد حر
رنا / شريف انا بتكسف ومبحبش كده
انا / طب تعالي هنا بقي مصي زبي ووقفيه علشان ادلعك
رنا / تاني ياشريف مش هعمل كده ثم انت مش بتتعب مش احنا كنا مع بعض الصبح
انا / وايه المشكله لم نكون مع بعض تاني مش احنا عرسان ومن حقنا نتمتع مع بعض
رنا / انا عارفها مش هخلص منك
ورحت سحبت رنا ناحيه زبي وبداءت رنا تحرك ايدها وتمسك زبي من فوق الهدوم وتلعب فيه واتجراءت رنا شويه وخرجت زبي من البوكسر ونزلت عليه بلسانها تلحس وبتلف لسانها حوالين راس زبي وكانت بتحاول تفتح راس زبي وتحرك لسانها عليه وايدها كانت بتدعك في زبي وبيضاني واتجرات اكتر ودخلت زبي في بوقها وبداءت تمص زبي وتطلعه وتدخله في بوقها وهي قاعده قدام زبي بس محاولتها لمص زبي كانت في تتطور عن اول مره مصت زبي وكنت مستمتع وهي عمال تمص زبي وسحبت رنا ولافيت كسها ناحيه وشي وخدنا وضع 69 وهي كانت بتمص وبداءت انا الحس كسها وارضع منه وادخل لساني جوه كسها
رنا / اموت واعرف انت بتعمل فيا كده ليه
انا / بمتعك ز ما انتي بتمتعيني
رنا / انت بتولعني بحس بنار فيا حرام عليك
انا / بس نار لذيذه صح
رنا / امممممم بصراحه اه
وفرحت جدا اني رنا ابتداءت تتكلم معايا وتعبر عن احاسيسها وانها بداءت متكسفش مني وفضلت الحس وارضع من كس رنا ورنا ترضع وتمص زبي وفكرت اني اسيب نفسي وانزل لبني في بوقه رنا بس خوفت تزعل مني ومسكت نفسي علشان منزلش لبني وكملت مص ولحس في كسها لحد ما رنا نزلت عسل وشهد كسها
وعدلتها ونومتها علي بطنها ونزلت لبني علي طيزها وفتحت خرم طيزها وهي في غفوة نشوتها
وحست رنا باللبن علي طيزها وقامت بسرعه جريت علي الحمام
وبعد ما خرجت رنا من الحمام جاءت وقعدت في حضني
رنا / انت بتعمل حاجات غريبه اوي
انا / ايه الغريب بيني وبينك مفيش حاجه غريبه انا وانتي من حقنا نتمتع انتي بتاعتي وانا بتاعك ومن حقنا المتعه
رنا / مش هخلص منك ياشرريف
انا / بس بصراحه مش انتي بتكوني مبسوطه
رنا / انا معاك مبسوطها علي طول
انا / وانا كمان مبسوط انك معايا
قعدنا نتكلم ونتضحك واتعشينا وشلت رنا ودخلنا ننام وعده اسبوع واحنا مقضينها خروجات وفسح ونيك في الفندق وتحرشات برنا في الشارع
وفي يوم قررت اننا نروح البحر ونزلنا روحنا البحر وطبعا هناك الشؤاطي كلها حريه
ودخلنا الشاطي ورنا كانت لابسة مايوها بكيني ولافها طرحه علي وسطها وكانت مكسوفها بردك وانا كنت لابس مايوه رجالي ونزلنا المياه ولعبنا وهزرنا وكنت بتحرش برنا وامسك بزازها تحت المياه وادعك كسها واحنا في المياه ورنا وخرجنا من المياه
ورنا نامت تاخد حمام شمس
وانا قررت اتمشي شويه علي الشاطي وانا بتمشي وكان جسمي مبلول وزبي مرسوم في المايوه لمحت موزها فرنساوي مبحلقها في زبي وجسمي الشرقي المتقسم بصيت علي رنا لاقيتها نايمه ونعست غمزت للموزها بطرف عيني قامت ورايه ودخلنا كابينها فاضيه
واول ما دخلت اتكلمت البنت بالفرنساوي وعرفت اني اسمها جواليانه وكانت هايجه خالص نزلت بسرعه علي زبي ترضع فيه وخرجت زبي من المايوه
وبلت زبي ودخلته كله في بوقها وكانت بتدخل زبي في بوقها لاخرها وكانت خبرة في المص وكانت بتبص في عيني وهي بتخرج وتدخل زبي في بوقها وكانت نظرات عنيها لوحده كفايه اني انزل لبني في بوقها بس طبعا كان لازم اتحكم في زبي ومنزلش لبني علشان اثبت لها اني الرجاله العرب جامدين وفضلت جواليانه تلحس وترضع لحد ما زبي ولع وقفتها وسندها علي باب الكابينه وبداءت احرك زبي علي شفايف كسها
ولكن جواليانه طلبت مني اني انيكها في طيزها
وقالت اني زبي كبير وعريض وهي عايزها تتناك منه وتجرب حجمه في خرم طيزها الضيقه
وخرجت زبي وحطيت زبي علي خرم طيزها وكانت طيزها ضيقها وبداءت ابل خرم طيزها وادخل راس زبي براحه وفضلت احرك زبي علي خرم طيزها وادخلها براحه ولكن جواليانه من هيجانها رجعت بطيزها علي زبي اللي دخل بصعوبه في طيزها وهي صرخت بصوت عالي وتوقفت عن نيكها حسيت اني الشاطي كله اتجمع يشوف في ايه ولكني كملت نيك ورزع في طيزها اكثر من نص ساعه وهي عمال تصوت وتاوؤه بصوت كل محنه وغنج لحد ما هي تعبت وترجتني اني انزل لبني وسالتها انزل فين
طلبت جواليانه اني انزل في طيزها ونزلت اخير ا لبني في طيزها ورويت طيزها
وخرجنا من الكابينه وتمشيني مع بعض وتبادلنا ارقام التليفونات والتعارف وعرفت من جواليانه انها نفسها تزور مصر وعزمتها علي زيارة لمصر
واقربت من رنا لاقيت رنا صحيت وفي راجل فرنسي قاعد قريب منها وعمال يحاول يتكلم معاها وبيبص علي جسمها
قربت منها وطلبت منها بعصبيه اننا نقوم علشان نروح
رنا قامت وغيرت هدومها ومشينا
رنا / مالك متعصب كده لي
انا / يعني انتي مش عارفها
رنا / لا ماعرفش
انا / حضرتك قاعده كده والخول اللي كان بيتكلم معاكي عنيه كانت بتفحصك وبيبص عليكي
رنا / لا محصلش ده كان بيتكلم عادي
انا / اسكتي بس وانتي طيبه كده ده عينه كانت هتاكلك
رنا / بتغير علي ياحبيبي
انا / طبعا واي حد يبصلك انا ادبحه
رنا / طيب قولي بقي امال مين اللي انت كنت ماشي معاها ديه بقي ياعمرررري
انا / ههههه بتروديها ليه يعني ماشي علي العموم ده واحدها اسمه جواليانه اول ما عرفت اننا من مصر فرحت واتكلمنا عن مصر وهي عايزها تزور مصر
رنا / وانت بقي مرشد سياحي ولا مهندس
انا / الاثنين هههههه
رنا / شريف مابهزرش
انا / عادي يارنا ما هحصلش حاجه
رنا / زي ما انت بتغير عليا انا بغير عليك واكتر فاهم
انا / عارف يارنا وده اللي بحبه فيكي
وكملنا سهرتنا اللي انتهت بنيكه ومتعه مع رنا
وقضينا شهر العسل في باريس وكان احلي ايام حياتي معايا الانسانه اللي اتعلق بيها قلبي واللي كنت ناوي اغدر بيها علشان ابوها ولكنني اكتشفت اني معايا ملاك بنت خام متعرفش تخون او تكدب ومش شبه ابوها وعرفت اني ابويا 0000 يرحمه كان عندها حق اني يتعلق ويحب امها
وكانت حياتنا في باريس كلها جديده كل يوم نخرج في مكان جديد ونرجع الفندق نمارس الجنس واتمتع برنا وهي كانت ممتعه فعلا ورجعنا تاني مصر
رجعت تاني لماضي انا كنت نسيتها علي لمدت شهر
اخويا وسوزي مراته
وربيع الملواني وحق ابويا طب ورنا اعمل ايه
ورجعنا مصر وروحت علي البيت وكنت مجهز فيلا في التجمع الخامس كنت مشتريه في كمبوند
وطلبت من امجد صاحبي اني يشطبها ويجهزها علشان ارجع فيه انا ورنا
وفعلا رجعنا علي الفيلا
رنا / انت رايح فين
انا / علي بيتنا
رنا / هو احنا مش هنعيش مع مامتك
انا / لا ده بيتنا لوحدنا
ووصلنا ودخلنا وبداءت افرج رنا علي البيت وكنت مهتم جدا اني اعمل فيه حديقه كبيره مليان ورد
والفيلا من جوه كله الوان وديكورات رومانسيه والوان تدل علي الرومانسيه
رنا / اوو ايه الجمال ده زوق مين ده
انا / ده زوقي طبعا
رنا / وعملت ده كله امتي
انا / مش انا ده امجد صاحبي بس كنت بتابع معاها
رنا / زوقك حلو الديكورات والشكل كله حلوفعلا انا كنت بحلم ببيت بالشكل ده
انا / اميرتي تحلم وانا انفذ
رنا / ما تحرمش منك
انا / يخليكي لي ياعمررررري كله
وحضنت رنا وسحبتها ناحيتي ووخدته في حضني ولاقيت رنا فتحت شافيفها وبتقرب مني وكان الحلوة في رنا انها بتكون هايجه لم تكون في لحظات الرومانسيه
وسحبت لسانه في بوقي وفضلت الحس واشفط لسانه وهي سايب نفسها في حضني و مغمضه عنيه وبتحضني جامد وبتشدني عليه وانا عمال ابوسها واحسس علي ضهرها وسخنت اكتر ونزلت بايدي احسس علي طيزها وابعبص خرم طيزها روفعت فستانها وبحسس وبلعب في خرم طيزها وبدخل صباعي واخرجها وهاجت اكتر بس بعدتني عنه براحه
رنا / شريف انت بتعمل ايه
انا / مش بعمل حاجه
رنا / طب خلاص كفايه
انا / كفايه ايه تعالي في حضني يابت ده انتي وحشاني
رنا / نعم هو انت مش بتشبع مش كفايه الفضيحه اللي كنت هتعمله في الطياره
انا / هههههه الطياره عادي يعني واحد ومراتها في الحمام
رنا / يعني في حد يعمل كده انت خلتني في نص هدومي حسيت اني الطياره كله عرفت احنا كنا بنعمل ايه
انا / محصلش حاجه ولا حد عرف حاجه هي المضيفه بس
بس بقولك ايه كانت هتكون نيكه جامد في الجو وبنيك اووووف
لو البت المضيفه لو صبرت شويه لحد ما نخلص كانت هتكون احلي نيكه
رنا / اسكت احسن ياشريف كل كلامك كده
انا / اه كل نيكه وتعالي بقي علشان انيكك
وزقتني رنا وجريت مني وانا جريت وراها ومسكتها قبل ما تتطلع السم ولافيتها وقلعتها الفستان البرو والاندر وكنت بحسس علي كل حته في جسمها وهي كانت بتقاوم بس بدلع وقعدت علي السلم ورفعتها علي زبي ودخلت زبي وفضلت انططها علي زبي وانا قاعد وهي كانت هايجه بس كانت بتقاوم وبتطلب مني نطلع فوق
رنا / شررريف عيب مش هنا
انا / ده احلي حاجه هنا علي السلم ده انا هنيكك في كل حته في الفيلا كل مكان لازم انيكك فيه علشان اسيب ذكره حلوة علشان كل ما تقعدي في مكان اتنكتي فيه كسك ياكلك وتفتكري زبي
رنا / اووووف منك انت ابيح
انا / هههههه غيري بقي
رنا / يعني اقولك ايه مثلا
انا / ههههه قولي انت جامد ياشريف نكني ياشريف افشخني عايز احبل منك
رنا / نعم هو انت عايزني اقولك كده
انا / اه وتقولي اكتر من كده
رنا / انننننسي
انا / ماشي يارنا ورحت وقفت بيها وزبي في كسها وفضلت انيك فيه وانا رافعها علي زبي
ونزلتها وخليته تفقلس وكملت نيك في كسه بالوضع الفرنسي وفضلت ادخل واخرج زبي في كسها ورنا اهاتها تزيد وصوته يعلي
انا / ايه ياقلبي زبي واجعك
رنا / سكت ومش عايز ترد
روحت مخرج زبي ودخلته مرة واحدة وبسرعه
رنا / اااااااااااااي
انا / ايه وجعك
رنا / مش هرد عليك
ورحت مخرج زبي ومسكتها بايدي وحطيته علي خرم طيزها
رنا / شريف انت بتعمل ايه بلاش ارجوك
انا / هشوف بس زبي هيوجعك ولا ايه
رنا / طب بلاش هنا
انا / امال فين
رنا / اممممم مش عارفها
انا / بتهزري طيب
رنا / خلاص خلاص هناك
انا / بجد احنا هنلعب ماشي يارنا
وبداءت اضغط زبي شويه علي خرمه اوانا ماسك ايدها وسحابها ناحيتي علشان متهربش مني وحاولت رنا انه تبعد عني بس كنت متحكم فيها
رنا / بلاش ياشريف هنا
انا / امال عايزها فين
رنا / مش قادره اقولها
وانا مش هسيبك غير لم تقوليها عايزها فين
رنا / تحت
انا / تحت فين
رنا / حاولت تشاور بايدها
انا / بصي بقي مش هسيبك غير لم تقولي فين
وبضغط تاني علي خرم طيزها بزبي
رنا ابتدت تتوجع من راس زبي
انا / ها ايه
رنا / عايزني اقول ايه
انا / عايزك تقولي انتي عايز زبي فين وبيوجعك ولا ايه
رنا / حطططه اممممم حطه
انا / ها اخلصي وبضغط علي خرم طيزها
رنا / حطها في كسسسسي
وهي بتقوله كنت بدخل زبي وبرزع فيها
انا / عايزه هنا
رنا / ااااه
انا / بيوجعك
رنا / ااااااه
انا / بيوجعك اوي
رنا / ااااه اااااه ااااه وكانت بتنزل شهوتها
وانا كملت نيك فيها وهي بتنزل شهوتها وهريت كسها لحد ما نزلت لبني ونمنا جنب بعض علي الارض
وكانت احلي نيكه واول نيكها في بيتنا الجديد
وعشنا مع بعض ايام سعيده وبداءت ارجع تاني اشوف حياتي بقي
استنوني مش هتاخر عليكم
ومستني دعمكم ورايكم وهو ده الداعم لي اني استمر واكتب


الجزء التاسع
وبعد شهر العسل والمتعه مع رنا قررت ارجع بقي اشوف شغلي
وتقابلت مع امجد وأمجد كان بيحاول يقنعني اني ارجع ادير انا الشركه واعلن اني الشركه بتاعتي وبيقولي اني ده من مصلحه الشغل علشان في مشاريع محتاجه اسمي وسمعتي علشان الشركه تقدر تستحوذ عليها
وانا كنت رافض خوفا من موضوع السجن
ولكن امجد اقنعني اني الناس بتنسي واني لازم اظهر تاني في السوق
وفعلا أعلنت أني اشتريت الشركه وهي اصلا بتاعتي وكان امجد اللي بيدرها
وده سبب ربكه وقلق في السوق لناس كتير خافت من اسم شريف الجارحي
وطبعا انتم عارفين هما مين
والشركه أسهمها علية وبدانا ناخد شغل كبير وكان النجاح حليف لينا
وكانت علاقتي برنا وحبي ليها بيزيد
وانشغلت بحياتي مع رنا وشغلي والنجاح اللي بيتحقق
ولحد ما في يوم كانت رنا طلبت مني أنها تسافر تزور امها
وفعلا سافرت رنا وانا كنت قاعد في البيت لوحدي
ولاقيت جرس الباب رن وفتحت الخدامة
ودخلت عليا المكتب تبلغني اني سوزي هانم عايزها تقابلني
طلبت منها أنها تدخلها الصالون وانا هاجي اقابلها
دخلت المكتب لاقيت سوزي قاعدها علي الكنبه
واول ما دخلت جريت رمت نفسها في حضني وبتبسني
ازيك يا شريف وحشتني
انا /ازيك عاملها ايه
سوزي / ايه موحشتكش ليه مش بتسال عني أو تزورني
انا / لا موحشتنيش
سوزي / شريف انت ليه مصمم تعاملني وحش
انا / علشان انتي تستحقي كده
سوزي / شريف انا مش وحشها بس الظروف هي اللي حكمت عليا
انا / غيره بقي النغمه ديها
سوزي / ديها مش نغمه ولا كلام بكررها دي الحقيقة
هههههههههههه
انا / حقيقه انك تتجوزي أخو خطيبك لم يحصل لها ظروف وحقيقه انك تستولي علي شركته صح هي دي الحقيقه
سوزي / شريف اسمعني وافهمني ارجوك
انا اتجوزت اخوك لم اخوك ضغط علي اهلي وانا حكيت ليك ده
والشركه انا خليت رمزي يكتبها باسمي علشان اخوك خول وكان هيضيعها
قربت منها وضربتها بالقلم
اسكتي ياشرموطه مش اخو شريف الجارحي اللي يتقال عليه خول
سوزي / مش هسكت علشان ديه الحقيقه اخوك و بيتناك كمان
مسكتها واقعدت اضرب فيها وهي كانت بتعيط
سوزي /اضربني ياشريف بس هي ديه الحقيقه ولو تحب تتأكد أن هاثبتلك
وطلعت الموبيل وفتحت الاستديو وفرجتني علي مقاطع
اول مقطع ليها وهي لابس زبي صناعي وعماله تنيك في رمزي وهو مفلقس قدامها
اكتر من ربع ساعه وهي عمال تغير في أوضاع وتنيكه وتشتم فيه
ومقطع تاني لراجل شكله كبير في السن بس شكله ووشه مش باين رمزي وشه باين عمال يمص ويرضع في زب الراجل وانا مصدوم اخوي خول ومقاطع كتير لرمزي وهو بيتناك
فوقت من صدمتي وبداءت استوعب المصيبه اخويا بيتناك وخول
انا / والمطلوب ايه اوعي تفكري اني ده هيكسرني
سوزي / بص ياشريف كونك اتسجنت وانت عامل بطل قومي وانقذت رنا واتجوزتها وده مأثرش عليك إنما مصيبه زي ديه هتقصر علي سمعتك وهتقضي عليك وخصوصا بعد النجاح اللي انت محققه في ماتكبرش واعرف انت بتقول ايه وعايز ايه وهتعمل ايه
انا / المطلوب ياسوزي انا عارف انك كلبه وواطيه
سوزي /احترم نفسك ياحبيي
انا / حاضر ياكسمك
سوزي / شريف احترم نفسك واعرف وضعك دلوقتي ايه
انا / المطلوب
سوزي / نرجع لبعض وتتجوزني وتطلق رنا وندمج الشركتين مع بعض واكون شريكتك في البيت والشركه
انا / انسي الي بيتقوليه انا اللي يسبني بدوسها برجلي وانت سيبتيني
وبخصوص الشركه أن كان علي الكام مليون جنيه قيمه الشركه ده هعتبرها تمن سكوتك عن الفيديوهات دي ورمزي يطلقك من سكات
سوزي / هو انت فاكر اني هوافق علي اللي بتقولها
انا / لازم توافقي علشان ماقدمكيش غير كده وكلنا نطلع بدون خساير ومعنديش غير كده
سوزي / وانا مش موافقها
انا / يبقي انتي اللي هتقضي علي نفسك بغباءك لاني مش هسمح ولا هوافق علي اللي بتفكري فيها ولو فاكره انك هتلوي دراعي فأنا بقولك انسي
سوزي قربت مني ليه تعاند لم ممكن كلنا نتطلع كسبانين وشركتي وشركتك تكبر ونكون مع بعض
حبيبي انا مقدرش الوي دراعك أو اضغط عليك ياشريف انا بحبك وميهونش عليا اني اعمل اي حاجه تضرك وهي بتتكلم أيدها راحت ناحيه زبي وبتدعك فيه
انا / بتعملي ايه
سوزي / نفسي ادوقها نفسي في زبك
انا / مش هاينفع ياسوزي
سوزي / ليه مش هينفع خايف علي مشاعر الخول اخوك ولا مش عايز تخون رنا ههههههه
نرفزتني وضربتها تاني بالقلم
سوزي / اضربني ياشريف اعمل اللي انت عايزها
وضربتها تاني وتفيت في وشها .
سوزي / اضربني تاني اعمل اللي انت عايزها
انا بحبك ومحتاجه ليك وحضنتني وبتبوسني وتمسك ايدي وتضرب بيها وشها
سوزي / اضربني وهيني انا خدامتك عايزك تضربني وتركبني انا بحبك
وكنت بحاول أبعدها لكني فكرت اني انيكها وامتعها بزبي ومخسرهاش دلوقتي غير لم اشوف هاعرف اعمل معاها ايه
وفهمت اني سوزي من النوع المازوخي اللي بيحب الضرب والإهانة في النيك والنوع ده زي حنان بيحب العنف وديه المعلومه اللي عرفتها لم نكت حنان وحازم وفهمت طبيعه النوع ده وحبه للجنس العنيف وطبعا انا كنت معنديش الخبره الكفايه اني اكون ميسترس محترف بس كنت بحاول اني اشبع رغبتها وانيكها بعنف وبداءت اتفاعل معاها وشديتها عليا
ومسكت أيدها الاثنين وكتفتها وراء ضهرها وسحبتها ناحيه صدري وكنت ببوسها بعنف واعض رقبتها ومكتف أيدها بأيدي وراء ضهرها
سوزي كانت بداءت تهيج اكتر وكانت بتحضني بعنف وتشدني
وبداءت اقلعها هدومها وانا قلعت وقعدتها علي الكنبه ومسكت بزازها أرضع منهم وهي كانت بتشدني عليها
عضني كل بزازي اقطعهم انا عايزها جسمي يبقي دم عايزها الحلمات ديه تتاكل لحد ما تشيلها من مكانهما وكانت بتضغط علي راسي وانا بأكل بزازها واعض فيهم
ونزلت علي كسها أرضع زنبورها واعض فيه
سوزي /كله عضه ولا انت طري خليك عنيف اهرينا
وانا كنت هائج عليها وكنت بحاول اكون عنيف والبت كانت متجاوب وبتشدني عليها علشان افشخ كسها
وفكرت شويه وقمت جبت حزام البنطلون
وخليت سوزي تقعدها مفلقسها علي الكنبه
وضربتها بالحزام ضرب خفيف علي طيزها
سوزي / اضرب جامد ولا انت طري
غاظتني وهيجتني عليها ورفعت الحزام في الهواء وضربتها بعنف
سوزي /اضرب ياشريف انا عايز مقدرش اقعد علي طيزي اهريها
هههههههههههه
انا / حاضر يالبوه هفشخك ومش هخليكي تعرفي تمشي علي رجلك أو تقعدي علي طيزك
سوزي / فرجني هاتعمل ايه
وزدت في ضرب طيزها بالحزام والبت كان عندها قدره غريبها علي التحمل
وفضلت اضرب فيها لحد ما طيزها حمرت
سوزي /هتنيك طيزي ولا مش هاتعرف
انا / يابنت اللبوة اسكتي ياشرموطه وانا افرجك
ورحت ماسك زبي ودخلتها بعنف في طيزها هي مفلقسها وعمال تتكلم
سوزي / نيك ياشريف نكني أخيرا زبك في طيزي
عايز تحرمني من زبك مش ها سيب زبك تاني
وانا عمال انيكها وهديت شويه وهي كانت سخنها وطيزها مولعها
سوزي / يلا يارجل فرجني علي نيك الطيز
تعبت يابيضه تعبت ياسكر
هههههههههههه واضح اني العيله كلها
وقبل ما تكمل كلمتها كنت لافيتها وضربتها بالقلم وتفيت في وشها
انا / كسمك انا راجل يالبوه اوعي تفكري بس في خيالك انك تقولي كده علي شريف الجارحي
سوزي /هههههههههههه استفزيتك فرجني علي زبك وعمايلها
وجبت الحزام تاني ومسكتها ونومتها علي ضهرها ونزلت بالحزام ضرب علي بزازها وصدرها وبطنها
سوزي /اضرب ياشريف نكني ومتعني
وكملت ضرب فيها جسمها كلها حمر وبقي خطوط بالطول وبالعرض
ورحت رافع رجليها ودخلت زبي بعنف في كسها وفضلت انيك فيها بعنف وبسرعه
لحد ما هي صرخت ولاقيت شهوتها نزلت شلال ميه نازل البت نزلت شهوه اول مره اشوف واحدها بتنزل الكميه ديه
وعرفت اني سوزي من النوع اللي بيجب شهوها غزيره
وبعد ما نزلت شهوتها قامت سوزي ومسكت زبي تمص فيها وتلحس بيضاني وتعض راس زبي وتمسك بضاني وتضغط عليها وتعصرها وتدخلهم في بوقها
ومسكت زبي والبيضان وحاولت اني تدخلهما كلهم في بوقها
بس معرفتش من حجم زبي بس كانت بتدخل زبي كلها في بوقها
سوزي / اممم طعمه حلو
امممم زبك كبير ومتعني
اممممم
نزل يلا لبنك في بطني وصلهم لاحشاء انا عاوزه لبنك جوها بطني
وفضلت احرك نفسي وزبي في بوقها لحد ما نزلت لبني في بوقها وقلت لسوزي تمص لحد ما نزلت لبني كله في بوقها ونضفت زبي من اللبن
سوزي / تصدق طعم لبنك حلو
انا / اتكيفتي يالبوه
سوزي /اه اووي اووي ونفسي بقي نتفق انا وانت ويفضل لبنك وزبك ليا لوحدي
انا / وده بتاعك اهو خديها زي ما انتي عايزها
سوزي / هتعرف تكيفني
انا / احا ياكسمك طبعا وتعالي بقي هنا وسحبتها من شعرها وطلعت بيها السلم وانا ساحبها من شعرها
ورميتها علي السرير ونزلت الجنينه دورت علي احبال اربطها بيها وانا طالع لاقيت خشبه طويله تشبه عصايه البيسبول وطلعت بيها وكتفت سوزي علي أطراف السرير وبالعصايه كنت بدخلها في كسها بنتقم منها بعد ما فوقت من الصدمه بتاعت رمزي والي قالتها سوزي وكنت بنيك كسها بالعصايه وخرجتها وحطيتها في بوقها وهي كانت بتلحس وتمص العصايه زي الزب
سوزي / دي اتخن من زبك هههههههههههه انا عايزه زب حمار ينكني
شكلك مش هاتعرف تنكني
خرجت العصايه من بوقها ولافيتها ونومتها علي بطنها ودخلت العصايه في طيزها
سوزي / يعني علشان انت عارف اني زبك مش مالي طيزي بتحط العصايه
طيب نكني بالعصايه
وفضلت ادخل وأخرج العصايه من طيزها وهي تهيج اكتر وتستفزني بالكلام علشان ازود عنف في نيكها
وخرجت العصايه من طيزها ومسكت زبي ودخلتها في كسها وانا قافل رجلها بأيدي
وكان كسها مقفول وضيق وانا كنت بدخل زبي بكل عنف عايز اهري كسها
وهي كانت هايجه وكسها نار
سوزي / هاتعرف تنزل في كسي وأحمل منك
انا/ انا هافشخ كسك يامتناكه
سوزي / طب نكني وحبلني غرقني لبن
وفضلت انيكها لحد ما نزلت لبني وهي لسه منزلتش
وخرجت زبي من كسها
سوزي / شوفت بقي انك مش هتقدر عليا
انا /يابت المتناكه ده كسك حمر واتهري اهو
سوزي / هههههههههههه هو ده النيك وده اخرك
انا / طيب ياسوزي ماشي
وفكرت شويه اعمل مع اللي جابهو ايه دي
سوزي/ هي ماتفكرش كتير تعال وانا اقولك تعمل ايه
انا /هههههههههههه انتي اللي هاتعلمين
سوزي /اه وتعال بس الاول نزل بول زبك انت نزلت لبنك بس منزلتش البول
انا /احا وانتي عرفتي ازاي اني عايز انزل بولي
سوزي / زبك اهو منفوخه
سوزي / تعال شخ في بقي ونزل بولك
احا ايه بنت المعفنه ديه
سوزي / تعال متستغربش
ومسكت سوزي زبي ودخلته في بوقها يلا شخ
وبداءت اعمل حمام بول في بوقها
ومسكت زبي تشفطها وتنضف البول منه
وبداء زبي يقف تاني من شكل سوزي وهي بتشرب البول
ولم زبي وقف مسكتها سوزي وكانت بتمص فيه وتدخل زبي كله في بوقها
وزبي وقف علي آخرها
ورحت مدخله تاني في كسها وفضلت انيك فيها طول الليل واضرب فيها واشتمها ونزلت انا وهي كتير وفضلنا كده لحد الصبح
وقامت سوزي من علي السرير
سوزي / تصدق فعلا صدقت لم قولت انك مش هتخليني اعرف امشي
انا مفشوخها مش عارفها امشي اعمل ايه دلوقتي انا
انا / هاتروحي كده بالبني عليكي وفي كسك
سوزي / ماشي ياشريف بس وحياتي عندك فكر ياشريف في اللي قولته لك
وتعال نرجع لبعض ونتشارك البيت والشغل
ومشيت سوزي وانا مش عارف هاعمل ايه معاها
وفضلت افكر اعمل ايه في سوزي وعايز اخلص موضوع ربيع بقي
ومر اسبوع ولسه رنا مرجعتش بس كانت وحشتني اووي اووي فكرت اسافر لها ونغير جوه بس مكنش ينفع اسافر لها واسيب الشغل
وانا بفكر في رنا وهايج وزبي كان هايج لاقيت التليفون رن ولاقيت الموزه بتاعة شقة الشيخ زايد بتتصل وعايزاني في موضوع مهم
انا / ازيك وحشاني
هي / بجد اخير افتكرتني
انا / هو انا اقدر انساكي
هي : ما انت نسيت كل حاجه حتي شغلنا
انا / بقولك ايه الكلام في التليفون مش هينفع تعالي قابليني واديتها عنوان الفيلا
هي / مسافة السكه واكون عندك
ووصلت وانا مشيت الخدامه
واول ما وصلت خدتها في حضني وكنت بحسس علي ضهرها وبلعب في شعرها وبوستها في شفايفها
هي / ايه مالك سخن عليا كده ليه
انا / وحشاني وكسك وحشني
هي / ليه رنا مش عارف تشبع الزب ده ومسكت زبي تدعك فيها
انا / هو اصلا الزب ده ما بيشبعش وانت كسك حكايه لوحده
تعالي بقي نطلع فوق
وطلعنا اوضة النوم
انا /ايه بقي الاخبار المهمة اللي عايزها تقوليه لي
هي / مستعجل تعرف الاخبار ومش مستعجل علي كسي
انا / مش كده انا سايب كسك يسخن ويولع علشان اعرف اطفيه ولو الموضوع مهم اوي يسخن كسك اوي علشان اعرف ارويه
هي / عارف احلي حاجه فيك ايه
انا / ايه
هي/ انك كلامنجي وبتعرف تاكلني بالكلام
انا / ههههه انتي حبيبتي وعشيقتي
هي / بس كده
انا /ازاي
هي / يعني عشيقتك بس انا نفسي اكون مراتك
انا / يابت عشيقتي احلي من مراتي " مراتي يعني هناكل ايه النهارده هات بامبرز للعيال الواد سخن البنت اتعورت وليله كبيره سعادتك انما كده من غير التزام نعرف نمتع بعض " صح ولا غلط
هي / مش هخلص معاك
انا / طب احكي يلا
هي / بص ياسيدي اكبر صفقة سلاح ربيع هيدخله البلد اتفق عليه وهتدخل بعد شهريين
انا / اوباااا هو ده الكلام
هي / فرصتك جاءت تبلغ عنه ويتقبض عليه وتخلص من رنا ونتجوز بقي
انا/ تمام
بصي بقي وركزي في اللي بقوله ده وهي ماسكه زبي وعمال تلعب فيه
انا / يابنتي ركزي
هي / ما انا مركزه اهو
انا / سيبي ده دلوقتي
انتي هتبلغي ربيع اني العين مفتحه عليه والحكومه عارفه انه ذكي ومش ممكن يدخل البضاعه ديه ويحطه في المخازن بتاعته
هي /صح
انا / انتي بقي هتقنعينه انه يحطه في المخازن بتاعته والحكومه عمره ما هتفكر انه شايل البضاعه في مخازنه
هي / وبعدين
انا/ نبلغ عنه والبضاعه في المخازن بتاعته يشيل الليه ويتمسك متلبس ونخلص منه
هي / ويتقبض عليه واخلص انا كمان منه وتطلق رنا ونتجوز صح
----علي دماغك الماظ
انا / تمام
تعالي بقي نحتفل
هي / ياسلام من عيني ياروحي
ومسكت زبي تدعك فيه وخرجته من البوكسر ونزلت عليه تلحس راس زبي وترضع منه وبلت زبي كله وكانت بتدخل زبي لاخر بوقها وتلحس في وتلعب في بيضاني
وقلعت هدومه وطلعت علي زبي وكانت بتنطط علي زبي وايدها عمال تقفش في بزازها وتدعك فيهم جامد وبتشد حلمات بزازها
ونامت علي صدري ومسكت بزازها بايده وحطتهم في بوقي علشان ارضع منهم
ارضع ياشريف كل بزازي
انا / اممممم بزازك كبار
هي /ارضع منهم واشبع
انا / مبشبعش من بزازك
وفضلت تنطط علي زبي
ونزلتها ونمت عكسها ودخلت زبي في بوقها وكسها كان قدامي وكنت بلحس زنبورها وبعضها وهي تصرخ من الشهوة
وفضلنا نلحس لبعض لحد ما نزلنا شهوتنا مع بعض وشربت هي لبني كله في بوقها وانا لحست وشربت عسل كسها
وهديت شويه وقمت خليتها تفلقس ودخلت زبي في طيزها
هي / ما تنيكي كسي الاول
انا / لا هنيكك في طيزك واغرقها لبن
هي / غرقني كلي انا بتاعتك
انا /من عيني يالبوه
وفضلت ادخل زبي في طيزها واخرجها وهي نامت علي بطنها وانا نمت فوقها وكنت بنيكها براحه وبرمانسيه
وبعد كده عدلتها ونومتها علي ضهرها وسحبتها علي طرف السرير وانا واقف علي الارض ورفعت رجليها ونكت كسها و لحد ما نزلت في كسها
وبعد ما خلصنا نيك قعدت انا وهي واكدت عليه هتعمل ايه علشان نوقع ربيع ويتقبض عليه
هي / ايوه بقي واملاكه كلها تبقي لينا انا وانت وتطلق رنا بقي ونخلص منها ذي ما خلصنا من ابوها واملاك ابوها كلها تبقي معاك ونتجوز بقي وكفايه دور العشيقه اللي انا عايشها
انا / اصبري عليا شويه ياشذي
هي / مش قادر اصبر اكتر من كده انا وقفت جنبك علشان تاخد تارك من ربيع واتجوزتها واستحملت قرفها كل ده علشان خاطرك وسيبتك تتجوز بنتها وانا كنت بتقطع وانا عارفه انك في حضن واحدة تانيه واستحملت بس مابقتش قادره واقولك انا مش عايز اخد حقي من عمي كفايه مشاكل عايزه اعيش في امان نتجوز ونبعد عن القرف ده وبداء ت تعيط
ختها في حضني وقعدت اطبط واحسس عليها واهدي فيها وهي نعست في حضني نومتها علي السرير
وقعدت افكر ولاقيت اني الدايره وسعت اوي شذي اللي راسمها علي جواز وعايزاني اطلق رنا وسوزي الواطيه اللي بتهددني بفضح اخوي وعايزاني اتجوزها وانتقامي اللي قرب من ربيع مش عارف اعمل ايه



الجزء العاشر والاخير
ومر اسبوع ولسه رنا مرجعتش لحد ما في يوم صحيت الصبح وفتحت عيني لاقيت رنا قاعده علي السرير وذي عادتها قاعده تبص في وشي
انا / حمد 000 بالسلامه وحشتيني مش هتبطلي العاده ديه تفضلي تبصي علي وانا نايم ثم انتي وصلتي امتي
رنا / واحده واحده كل ده اسئلة
اولا مش هبطل اتامل في جمالك وشكلك وانت نايم وثانيا انا لسه راجع من نص ساعه وحبيت اعملك مفاجاه
انا / احلي مفاجاه وسحبتها في حضني وقعدت ابوس فيها وفي خدودها وشفايفها وضمتها علي صدري وحضنتها جامد
انا / وحشتيني ياصغنونه
رنا / انا بردك الصغنونه اتصل بماما نوال نسالها مين الصغنون
انا / هههههه انا الصغنون تعالي بقي في حضني وحشتيني بجد
رنا / وانت كمان
وسحبتها ونومتها جنبي وبداءت احسس علي ضهرها وابوسها واداعب شعرها
واتغزل في عينيها وشفايفها وبداءت رنا تسخن وتهيج من همسي بالكلام الرومانسي في ودنها
وده مفتاح رنا اني اهمس في ودنها بكلام رومانسي بتسخن جدا وتهيج وجسمها بيسيب وفعلا رنا غمضت عينيها وجسمها ساب وانا بداءت اقلعها وخرجت بزازها بره البرو وظهرت بزازها قدامي بحلماتها البني الفاتح ونزلت عليهما بلساني ارضع منهم واشفت حلماتها وامصهم وكان جسمها معرق من السفر بس كان ريحه جسمها وطعم العرق عليها يهيج جدا وسخني اني ارضع من بزازها واشم في جسمها
وحاولت رنا انها تسحب نفسها من حضني
انا / رايحه فين
رنا / ادخل الحمام اخد شاور واجي ليك
انا / لا انا عايزك
رنا / شريف انا راجعها من السفر وجسمي معرق اخد شاور بس
انا / لا انا عايزك كده انا بحبك في جميع حالاتك تعالي في حضني
وفضلت اشم في جسمها وارضع من بزازها ونزلت لسرتها اداعبها بلساني والحسها
وحسيت برنا بتزوقني لتحت علشان انزل الحس كسها ونزلت بلساني لحد كسها وبداءت اداعب كسها الوردي واحرك لساني علي اشفار كسها من برها واطلع بلساني علي زنبورها احرك لساني عليها ورنا هائج خالص وكانت بتسحب وتشد راسي علي كسها وزدت انا في لحس كسها ودخلت وخرجت لساني داخل كسها
وكنت بحاول ادخل لساني كله في كسها وفضلت ادخل واخرج لساني في كسها ورنا بدات اهاتها تعلي وتسخن والمحن والشهوة باينها علي عنيها وزادت افرازات كسها وزدت من لحس ومص كسها لحد ما هي مسكت راسي وشدتها علي كسها لحد ما رنا نزلت شهوتها الغزيزه وخرجت منها اهاااا بصوت عالي خلت زبي حديد
وسبتها شويه تهد بعد ما نزلت شهوتها
وكانت رنا نايمه علي ضهرها قومت انا وهي نايمه وقعدت علي صدرها ومسكت زبي احركها علي شفايفها بايدي وفتحت رنا عنيها لاقيت زبي قدام وشها
مسكت رنا زبي بايدها وبتلعب فيه وتحركه شمال ويمين
رنا / ايه ده ايه اللي جابه هنا
انا / ده جاي يسلم علي شفايفك
رنا / روح ياعم الحاج انت وهو
انا / لالالا روح ايه ده ضيف عندك شوفيه عايز ايه
رنا / وهي ماسكها زبي عايز ايه ياعم
انا / عايز يشوف لسانك وهو بيسلم عليها
رنا خرجت لسانها وحركت علي راس زبي
رنا / امممممم اهلا بيك شرفتنا
يلا ياعم شريف بقي خد الضيف وبداءت تحرك لسانها علي زبي وتدخل وتخرج زبي وتمصها وانا زبي مولع وهي عمالها تخرج زبي وتمسك الراس وتقرصني منه وتشد زبي بايدها سخنت اكتر عليها وخرجت زبي من بوقها
ورحت رافع رجليها ودخلت زبي ف كسها مره واحده
وصوت رنا بصوت كلها محن ووجع
رنا / اااااااااي
انا / ايه بيوجعك
رنا / ااااه وجعني بلاش عنف وخليك براحه
انا / يعني انيك تاته تاته
رنا / انت مش هتبطل الاباحه بتاعتك ديه
انا / لالا ديه احلي حاجه الاباحه في النيك
رنا / طب نيك وانت ساكت
انا / ههههه انتي قولتي ايه
رنا / مقولتش حاجه
انا / مش تكدبي ياعسل
رنا / اعمل فيك ايه علمتني قلة الادب
انا / لا ديه مش قلة ادب ياعسل
رنا / اسكت بقي ياشريف احسن اقوم
انا / وعلي ايه هسكت
وكملت نيك في رنا بهدوء ورمانسيه مكنتش عايز انزل كنت عايز افضل انيك فيها علي طول
وفضلت انيكها لحد ما هي هائجة وبداءت تقفل وتفتح كسها علي زبي وانا سرعت في نيكها ونزلنا شهوتنا مع بعض وحضنتها وفضلنا في حضن بعض نتكلم ورنا حكيت لي عن السفر وعن مامتها لحد ما سخنه ونكتها تاني ونمنا في حضن بعض وصحينا علي المغرب واستحمينا مع بعض ونزلنا اتغدينا في مطعم ورجعنا البيت وكان يوم ممتع حاولت انيك رنا تاني وهي رفضت لانها كانت مرهقة وتعبانها ونمنا حضنينا بعضنا
وكن عايشين انا ورنا سعداء
لحد ما جاءت رساله اني البضاعه وصلت وربيع خزنها في المخازن بتاعتها واتصلت بصديق لي في الداخليه وبلغته المعلومات وتم القبض علي ربيع واتحكم عليه بالسجن المشدد
وشذي طلبت من ربيع اني يعملها توكيل ولكن ربيع رفض لانه قبل ما يتسجن كان باع كل حاجه لرنا وكاتب الشركات وكل حاجه باسمها
ورنا طلبت مني اني ادير الشركات وادير اموالها وعملت توكيل لي بالبيع والاداره
وفي يوم كنت في الشركه ودخلت شذي مكتبي
شذي / مبروك عليك الشركات وفلوس ربيع
انا / 0000 يبارك فيكي
شذي / ايه ياشريف مش خلاص حققت اللي انت عايزه
انا / ايوه والمطلوب دلوقتي
شذي / تطلق رنا ونتجوز بقي
انا / لسه شويه مش دلوقتي
شذي / عايز ايه تاني وهنستني ليه
انا / شذي ملكيش فيها
شذي / طيب بما اني هي كده وانت شكلك مش هتلطق رنا اديني حقي
انا / حقك في ايه
شذي / حقي في مال ربيع
انا / طب هو مال ربيع يخصني
شذي / ايوه مش فلوس رنا والكلب ابوها ماسبش حاجه لي انا عايزها حقي
انا / اصبري ياشذي
شذي / انا صبرت كتير وانت وعدتني انك تخلص من ربيع ونتجوز
وفؤجئت باب مكتبي يفتح ورنا دخلت وبتزعق وتصرخ في انا وشذي وفي ايدها موبيلها مفتوح علي مقطع وانا بنيك شذي في الفيلا
انا / رنا انا عايز افهمك
رنا / هتفهمني ايه
انا / اسمعيني بس انا
ولكن رنا قامت وصرخت بصوت عالي مش عايز اسمع منك كلمه انا كدبت عيني لم شوفت الفديو ومصدقتش ودلوقتي هكدب وداني طلقني ياشريف
وانتي ياشذي احب اعرفك اني ابويها طلقك من اسبوعين اتفضلو انت الاثنين اخرجو من حياتي ومش عايزها في يوم اشوف وش حد منكم تاني
انا /وحياتي عندك انت مش فاهمه اصبري واسمعيني
رنا / اطلع بره واخرج من حياتي
انا / ماشي يارنا انا خارج وهسيبك دلوقتي تهدي وبعدين نتكلم
رنا / لااستني مفيش خروج من هنا غير لم تطلقني
انا / مش هتطلق يارنا انا هسيبك دلوقتي تهدي وبعدين نتكلم
رنا / مفيش كلام تاني بينا
انا / ماشي يارنا بس اهدي دلوقتي
ولاقيت رنا بتصرخ في وبترفع مسدس في وشي
واستغربت علي القوة اللي بتتكلم بيها رنا وقوتها وهي ماسكه المسدس ومعرفش جابت القوة والقسوة ديه منين
انا / رنا اهدي ايه اللي بتعمليه ده
رنا / طلقني واخلص وبداءت رنا تشد اجزاء المسدس
وحسيت اني مش ديه رنا وانها مش في وعيها
رنا / اخلص هو انت لسه هتفكر
وصرخت في تاني طلقني ومش هقوله ليك تاني وبداءت رنا تعد واحد اتنين
انا / انتي طالق
وطلقت رنا وانا تحت تهديد السلاح
وخرجت من الشركه وانا حزين لاني بجد حبيت رنا وكنت بحاول اخلص من شذي واعيش انا ورنا وابعد عن كل القرف ده
ولكن القدر غدر بي تاني
 
ا

امبراطور ميلفاوي

عنتيل زائر
جميل??
 
Y

Yoya

عنتيل زائر
اعزائي اعضاء وزوار منتديات العنتيل تحياتي لكم جميعا
تنويه هام هذا القصة من وحي خيال كاتبها واي تشابها بينها وبين الواقع فهو محض الصدفة سواء في الأحداث او الأشخاص
الجزء الاول
صحيت على صوت عالي في العنبر
ايه في ايه ياشوية غجر
رد عليا الواد شامبو
مفيش يامعلم الايراد الجديدة وصل وبيقوله في ثلاث عيال بسكلتها
وكل واحد حيحان عايز ياخد واحد ليه
يعني ايه بسكلته ديه وحيات امك كلمني عدل
يعني خول وبيتركب يامعلم
اه
ماشي مين هم الثلاثة عيال بقي
شامبو نده عليهم رفعو الثلاثة ايدهم وقالها لهم قرب هنا قدم نفسكما للمعلم
اول واحد كان شاب ابيض وشعره ناعم ولا يوجد في وجها شنب أو شعر دقن
عرف نفسك ياخول
زعقت في شامبو وقولت ليه ما تشتمش حد منهما
حاضر يامعلم
اسمك ايه ؟
اسمي عادل يامعلم
شامبو نده علي اللي بعده
بصيت لاقيت عيل قصير شوية وابيض وملاين شوية وعليه بزازه عامل زي صدر النسوان
شامبو بص لايه وقالها
اسمك ايه يالبوة انتي كمان
رد صوت ناعم تحس بنت اللي بتتكلم اسمي حازم يامعلم
فين الثلاث خلينا اخلص من ام الصداع ده
انا اهو يامعلم
ببص لاقيت شاب طويل واسمر
وله شعر دقن خفيف
اسمك ايه انت كمان
مصطفي يامعلم
بصيت لاقيت كل العنبر واقف يتفرج ومستني يشوف هاعمل ايه معاهم
سألتهم جايين في ايه
بص كلهما في الأرض وخافوا يتكلموا
انطق منك ليها
رد مصطفي وقال جايين في قضية شذوذ
سكت شوية كده وابتديت اتكلم
بص بقي انت وهو اللي حصل بره ده مش هيحصل هنا
يعني ببلدي كده شغل خولنا وطيزك تأكلك وتحاول تحك مع حد علشان ينيكك ده ميحصلش في عنبر اكون أنا فيها قضوا مدتكم في هدوء كده وليكم عندي الحماية
وبصيت لكل المساجين اللي معايا في العنبر يارجالها العيال دول في حمايتي و اي حد هيحاول يتعرض ليهم بيتعرضلي انا شخصياً
فبلاش شغل الحيحنين علشان محدش يزعل مني
رد عليا جزره
وقالي ايه يامعلم عينك منهم الثلاثة
لا يخفيف الدم لو عيني علي واحد منهم أو هنيك خول هتكون انت أوله منهم
العنبر كل ضحك
رد جزره ليه كده يامعلم
ياد بهزر معاك انتم كلكم اخواتي وانت عارف اني مش بحب الجة الخشنه
وشوية وسمعنا الصفارة
ولقيت الشاويش حسن داخل عليا
ايه يامعلم شريف مالك زعلان ليها
ايه ياشاوشنا ما انت عارف اني عنبري مبحبش فيها نوش ولا مشاكل جايب لي ثلاثة بلاوي
معلش بقي يامعلم ديه تعليمات المأمور هو اللي قالي ادخلهم هنا معاك علشان عارف اني عندك مفيش مشاكل وهو مش عايز مشاكل تيجي من تحت راس العيال دول
قالي ادخلهم عندك العنبر يكون تحت حمايتك
ياعمي حسن انا فاضل لي سنه عايز اقضيها واخرج مش عايز ادخل في حواديت تاني
هتتقض وهتخرج باسلامها ياشريف يابني
انا عارف انك ابني ناس ومكنش ليك البهدله ديه بس انت راجل واديها
شكرا يا عمي حسن
وحددت لكل واحد مكان نومتها وظبط العنبر خرجنا للتريض والغداء وقضيت يومي الروتيني في السجن ذي كل يوم من ساعة ما دخلت هنا من أربع سنين
وسرحت وافتكرت اول يوم لي في السجن
لم كان في مسجون اسمه الشبح جوكر ومعلم العنبر كان عايز يفرض نفسه عليه وانا علمت عليها وعورتها
وجاء الظابط وشاف الشبح وهو سائح في دمه وانا نايمه عاليه وعمال امسك دماغها واخبطها في الارض وكل المساجين في العنبر واقف تتفرج ومبسوطين ونفسهم اني اخلص علي الشبح علشان كان ظالمهم
اول ما دخل الظابط وشاف كده خلي العساكر تكلبشني وبعدوني عن الشبح وخدوني الحبس الانفرادي وودي الشبح المستشفي
والخبر وصل للمأمور وبعد اسبوع من حجزي الانفرادي لاقيت المأمور طالبني عندها في المكتب
اقعد ياشريف
شكرا
يابني قولتلك اقعد
قعدت
وبداء المأمور يتكلم
انت عارف ياشريف أننا هنا طبعا مسؤولين عنكم وعن أرواحكم ولازم نحافظ عليكم وعلي سلامتكم
والي انت عملتها ده في الشبح ممكن تتحاكم علشانها وتتسجن تاني
سكت المأمور شوية وبصلي مستني يشوف رد فعلي
سكت ومردتش عليه
بصلي وقال لي أنا هاحول الموضوع للنيابة علشان تتحاكم في قضية شروع في قتل الشبح
ابتسمت وقلت ليه مش فرق كتير
يعني انت مش فارقه معاك حاجة
لا ما عدتش تفرق كتير
اممممم
طب بس ياشريف انا هعمل معاك صفقة حلوة
بص بقي الشبح خلاص مشاكلها كترت ومكنش حد عارف يوقفها عند حده لحد انت لم جيت وعلمت عليا
انا قررت أمسك العنبر مكانها
والمقابل حمايتنا ليك
طب لم انتو ها تحموني محتاجيني مني ايه
بص ياشريف انا عارف قصتك وعارف انك مش بلطجي بس اللي متاكد منها انك راجل جدع تعرف تسيطر علي العنبر احنا هنا للنظام واللي زيك بيكون عين لينا وأداة سيطر لينا
طيب لو رفضت
هترجع الانفرادي تاني وتتحاكم في قضية جديدة شروع في قتل الشبح تاخد ليك 5سنين كمان
سكت شوية وفكرت اني لازم أوافق علشان احمي نفسي بردك واكون في حماية السجن واكون مسيطر في السجن
ها قولت ايه
أنا موافق وعشت حياتي وكنت كبير العنبر بتحكم وبحل كل مشاكل العنبر
وانا كنت بشرف علي ورشة النجاره والمسؤول عنها نظر لاني مهندس ديكور
ومرت الايام وكانت شبها بعضها .
وكان حازم دائما بيحاول يهزر معايا ويقرب مني
وانا مكنتش بكسفها بس كنت مخلي حدود بيننا ذيها ذي اي مسجون وكنت لم احتاج حاجة أو اعمل ايه حاجة الاقيها اول واحد يجري ويخلصها وكان بيعمل كده علشان ينول ثقتي وحمايتي
كنت براقب وبتابع المساجين لاحظت اني مصطفي وعادل بيغيبوا كتير عن الورشة
وطلبت من حازم اني يراقبهم ويشفهم بيروح فين وبيعملوا ايه
وفي يوم عادل ومصطفي اتسحبو واختفوا من الورشة
بعت وراهم حازم يراقبهم
وجالي بعد نص ساعة
وسألتها علي اللي شافها
حكالي أنه مشي وراهم لحد ما هما وصل عند الورشة القديمة المهجورة
ووقف بعيد لحد ما هما دخل وقرب بعد كده من الباب ولاقي جوه سيد ومعاه اثنين تاني هو ميعرفهمش
ووقف يتفرج وشاف اني الثالثه نزلوا البناطيل وكل واحد طلع زبه وقعد مصطفي وعادل علي ركبهم علي الارض وبداء عادل يدخل زب سيد في بوقها ويمصها ومصطفي كان بين الاثنين اللي مع سيد مسك الاول وبيمص وبيخرج ويحط زب التاني وبيمص فيها وبيبدل بينها
وبعدين عادل لف وفلقس وهو علي ركبتها وسيد قعد وراءها ومسك زبها ودخله في طيزي عادل
والاتنين التانين واحد حط زبها في طيز مصطفي والتاني حاطط زبه في بوقها ومصطفي كان بيمصلها وبيتناك من التاني
وانا واقف شايف ده كلها لاقيت سيد شافني وعرف اني بتفرج عليهم
جريت بسرعة وجيت علي هنا وهو ده اللي حصل
طيب روح انت كمل شغلك ومتتكلمش معاهم ولا كاني في حاجة
حاضر يامعلم شريف
شوية ولاقيت عادل ومصطفي جايين ناحية الورشة مردتش اتكلم معاهم
وفكرت اعمل ايه معاهم واخيرا قررت اني متكلمش معاهم لاني ده بردك حريتهم الشخصية
وطول لم مفيش مشاكل جاية من وراهم مفيش داعي اتكلم معاهم
لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن
بعد يومين دخلت الحمام لاقيت سيد مثبت حازم وازنقها في الحيطة ومثبتها
ويسأله كنت بتراقبنا ليها وحكيت لمين
وبيزعق فيها وبيقوله انطق يلا بدل ما اموتك هنا
وحازم واقف مرعوب وخائف وكل جسمها عرق
دخلت انا وزعقت في سيد
وقولتها سيبها يالا انا اللي خليتها يراقبكم
رد سيد عليا يبقي لازم
اعوره في وشها علشان يعرف مين سيد وانت متعملش كبير هنا كفاية عليك كده من النهارده انا الكبير
و بسرعة وبكل قوتي زقيت سيد وبعدها عن حازم وقعتها علي الارض وجريت نمت عليها ومسكت المطواه من أيدها وخدها ولسه هضربها بيها لقيت اثنين من رجالة سيد بيكتفوني واحد مسكني من دراعي وكتفني والتاني بيضرب فيه
حاولت افك نفسي ونجحت وضربت اللي مكتفني وفلت نفسي منها وبعده عني وجريت علي التاني ضربتها برجلي في بطنها زقيتها بعيد عني وببص حاولي لاقيت سيد مثبت حازم تاني
طلبت من سيد يسيب حازم
رفض وقالي لو عايزني اسيبه تعال نلعب مع بعض علي اللي يمسك السجن
بلاش ياسيد
لا يلا بينا ولا انت بقيت طري
طب سيب الواد وها لعبك
كنت واقف وضهري للحيطه وعارف اني هو مندفع اول ما ساب حازم جري ناحيتي براسها علشان يضربني في بطني بعد عن الحيطة رأسه اتخبطط في الحيطه لف وشها لاقيت دماغها بتنزل دم جري تاني ناحيتي وقفت ومسكنا في بعض وكل واحد بيحاول بيكتف التاني ويشل حركتها علشان يوقعها
وفعلا سيد وقعني ونام فوق مني وكان عمال يضرب فيا بالبوكس و في كل حتة في وشي ووكنت بحاول احمي وشي من ضربها لي
ببص حاولي لاقيت المطواة اللي وقعت من سيد وهو مثبت حازم مديت ايدي وسحبتها لكن هو كان أسرع مني وفهم انا بفكر في ايه سابني وقام بسرعة ومسك المطواه وحاول يضربني بيها كنت بحاول اتفاد ضرباته بالمطواة
وفي آخر محاولة قرب مني بالمطواة مسكت أيده وسبتها ولفيتها قدامي وقعد اضرب فيها براسي وركبتي في نص ضهرها وركبته من تحت علشان اشل حركتها وفعلا وقع علي الارض وبجري عليها علشان اضربها علي رأسها لاقيت حراس السجن جايين ومسكونا احنا الاثنين
وحطوني الحراس في الحبس الانفرادي
بعد يومين وانا محبوس
عرف المأمور الحكاية وطلبني عنده في
دخلت لاقيت المأمور قاعد واول ما دخلت لاقيتها بيزعق وبيقولي
ايه ياشريف انا هتخيب علي اخر ايامك ايه اللي عملتها ده
انا مش قولتلك مش عايز مشاكل
يافندم هو بيتنطط عليا وكان عايز يعور عيل من بتوع قضية الشذوذ وكمان كان بينيك عيلين منهم وانت بنفسك قولتلي أنهم في حمايتك
المأمور ايوه ماشي بس مش توصل أنك تعجزها الواد هيقعد ستة اشهر في المستشفي والداخلية تضرر مقلوبه عليا اذاي ده حصل هنا
اللي حصل بقي
بص ياشريف انا بحبك ومش هسمح انك
علشان انت كنت راجل في حاجات كتير
انا هحاول اخلص الموضوع مع سيد وارضيها علي ما يرجع تكون انت خلصت مدتك وتخرج من هنا
شكرت المامور وخرجت من مكتبها
وانا مش عارف أخرت اللي انا فيها ده ايه والدنيا مخبيها ايه تاني لي




[/COLOR][/SIZE]

الجزء الثاني
وبعد ما خرجت من الحبس الانفرادي لاقيت كل المساجين فرحانين برجوعي وسهرنا شوية واحتفل العنبر برجوعي
والكل بداء ينام ولكن حازم كان صاحي وجاء وقعد جنبي
وشكرني علي اني حاميته من سيد واعتذرلي عن اللي حصل
انا /مفيش مشكلة يابني متعتذرش الموضوع انتهي
وقعدنا نتكلم عن مواضيع كثيرة انتقل بيننا الحديث عن حياته قبل السجن وايه اللي خلاها يكون كده
سكت حازم شوية
الحكاية بداء من وانا صغير في مرحلة البلوغ كنت بحس حالي بنت كان نفسي اكون بنت بجد
كان نفسي الاقي حد يحتويني ويحبني ويحسسني بالأمان كنت ولد وحيد ولي اخت اصغر مني بسنة بس كنت بعتبر نفسي اختها مش اخوها
كان نفسي تحس اني ليها اخت تتشارك معاها اللبس وحكايات البنات
حازم /عارف
يامعلم شريف
لم بداءت ابلغ وبزازي كبرت شوية كنت فرحان اوي كنت كل يوم اقف امام المرآة اتفرج علي جسمي وحجم بزازي
كان كل لم يكبر شوية افرح قوي
وكنت ساعات بلبس ملابس داخلية من هدوم أختي واتخيل نفسي بنت وارقص قدام المرايا وأحط مكياج
ولم كان حد من صحابي يهزز معايا ويقفشني من بزازي كنت بحس بإثارة زي اي بنت
انا / اي ده يعني انت مفيش حد ضحك عليك وانت صغير واداك مصاصة وخدك في مكان مهجور وناكك جامد جدا وانت كاعاطف انبسط
وضحكت
سكت شوية كده
حازم / المشكلة الكبيرة اللي بتقابلني دائما اني المجتمع والناس فاهمين المثلية الجنسية غلط
فاكرين اني السالب بيكون حد كبير ضحك عليه وناكها وعجبه الموضوع وبيكرره واني خرم طيزه هو اللي بيحركه وللأسف الشديد ده غلط
احنا لينا احتياجات ومشاعر ذي اي بنت
حازم/عارف ايه شعور واحتياج البنت
انا/لامجربتوش يأختي وضحكت
وضحك حازم
بتكلم جد شعوري انا كأنثي بحتاج احس بالامان بحتاج راجل يحتويني ويحبني ويحسسني بالأمان والطمأنينة
بحس اني نفسي في راجل يحضني يكون سند وضهر لي
هقولك علي سر
لم شفتك أول مرة كان نفسي اجري عليك وأرمي نفسي في حضنك وتحت رجليلك
لاني حسيت انك الراجل اللي بجد كنت بحلم بيه
انا سمعت كده استغربت وسكت ومكنتش عارف ارده عليه
ماتستغربش من اللي بقوله لاني دي الحقيقة
حازم /بس انا عارف اني كلامي غريب بنسبالك بس دي الحقيقة بالنسبة لي ودي أمنيتي
وعلي فكرة أنا عارف اني انت مش كده ولا عمرك هتفكر في كده
وانا مش زعلان من كده لأني ميولك مش نفس ميولي وانا بحترم ده
وانا بعرف افرق بين خيالي وأمنياتي والحقيقة وبحافظ علي المسافة بينهما
وانا مكنتش جاي لي نوم ولا حازم وحسيت اني هو عايز يتكلم ويفضفض
وسالت حازم عن هو متجوز ولا ايه
وعايش حياتها ازاي
رد حازم بأنها عايش حياته بشخصيتن شخصية الراجل المتزوج أمام الناس وشخصية الانثي في الخفاء
وسألتها مراته عارف ميوله الجنسية
رد عليا باني مراته عارفه
عملت ايه لم عرفت
ديه حكاية طويلة
احكي هو انت عايز تنام
لا يامعلم
انا حابب اتكلم معاك كتير وأحكيك عن كل حاجة في حياتي
الموضوع اني جوازي كان صفقة بمعرفة اختي عبير كانت شخصية قوية ومسيطرة انا اكبر منها بسنة واحدة بس هي المتحكمه بحس فيها شخصية قيادية احنا اتنين اخوات اتوفي ابوي وامي وراء بعد وكان ابوي سائب مبلغ محترم جدا في البنك وايجار البيت بتاعنا كان ميعيشنا مسترين
والموضوع بداء لم قفشتني وانا بتناك من محمود صاحبي
انا/ازاي
حازم/في يوم اختي كانت في الجامعه وانا اتفقت مع محمود صاحبي اني يأتي عندي البيت وكنت مجهز نفسي ومنضف جسمي من اي شعر زاد ومستعد لأول زب يدخل طيزي ويفتحه لأني قبله كنت بنيك نفسي بخيار أو اي حاجة اقدر ادخله في طيزي وانا كنت مبسوط اوي اني أخير هتناك من زب حقيقي وشاء القدر اني يكون محمود معايا وفجاءت بأختي فتحت الباب ودخلت علينا وهو بينيكي وانا كنت مفلقس وهو كان مدخل زبه جوايا اختي رجعت بدري من الكلية وشافتني وانا بتناك قعدت تزعق وتهزق في انا ومحمود وتشتمني
بس كان في حاجة غريبه
عبير وهي بتزعق عينها كانت بتبص علي زب محمود
ومحمود كان ذكي ولمح ده وقرب منها وهو عريان ووقف قدامها
وقالها ما تيجي ياشرموطه افشخك وانيكك وامتعك ده انتي من ساعة ما دخلتي وانت عمال تبصي علي زبي ايه عاجبك تعالي ادوقها ليكي
وقرب منها وهو عريان ووقف قدامها
وبداء يمسك ايداها ويقربها من زبره ولكن عبير بعدت أيده وقالتها ابعد عني ياخول
مابلاش شتيمه انا مش خول وبتركب ذي اخوكي
انا جيت هنا انيك الخول ده علشان اوصلكك وكنت بفكر اوصلك ازاي بس القدر كان سريع في تحقيق حلمي فتعالي كده نستمتع مع بعض
وقرب أيدها علي زبره وقاله انا عارف كل حاجة عنك وعارف أنتي بتعملي ايه في الجامعة ومع مين
وعارف كمان مين فتحك وناكك فبلاش دور الشرف وتعالي مصي زبري يالبوة يامتناكة الازبار
ردت عليه عبير وقالت له يعني انت راجل وجاي هنا علشان تنكني وانا لبوة ازبار
طيب انا اهو فرجني زبك كده ووريني رجولتك
ومسكت عبير زبره وبصراحة يامعلم زبه كان فشيخ شكله وحجمه بيقوله أنه جامد
وعبير هاجت وسخنت وبداءت تمسك زبه وتدعك في وهو قرب منها وبسها في شفايفها وحضنها وبداء يقلعها هدومها ورفع البلوزة بتاعتها ونزل بلسانها علي بزازها يرضع منها وأيده بتقفش وتمسك في طيزها
وانا مش عارف اعمل ايه معاهم واخيرا قررت اني متكلمش معاهم لاني كنت بداءت اهيج انا كمان وانا شايف محمود صاحبي بيهتك شرفي وبينيك اختي
وحسيت ساعتها بسعادة كبيرة وانا شايف اختي اللي كنت بتمني اكون بنت زيها بتتناك من صاحبي اللي من شوية كان بينكني
وسحب محمود عبير من ايداها وبداء يبوسها في شفايفها وحضنها وبداء يقلعها هدومها ورفع البلوزة ونزل بلسانها علي بزازها الكبيرة أوي ورضع منهما ونومها علي كنبة الانتريه وفتح رجليها ونزل محمود بلسانها علي كسها المشعر وبداء يلحس في كسها ويسحب زنبورها ويعضها
مبسوط ياشرموطتي
الحس وانت ساكت ياخول
وراح محمود عضها تاني وقالها انا ميتقالش لي ياخول
الخول اهو هيجي دلوقتي يمسك زبري ويدخل في كسك
سامع ياخول أخرت عمايلك خليت كلب ذي ده يتتنطط عليها انا عبير اللي بتنيك اي حد بمزاجها وكتير تعب علشان يوصل لكسي لكن انت خليت ده يوصل بكل سهوله
وعلي فكرة بقي يامحمود انا عارفه انك كنت بتحاول من زمان توصل لكسي من ساعة ما عرفت موضوع احمد واني كنت بنيكها بزب صناعي وكنت بعمل عليها حفلة أنا وحنان
وانت وعدت احمد انك تنكني علشان تكسرني وتجيب حقه
بس حظك كده بكل سهولة وصلت لكسي
فرجني بقي هاتبقي راجل وتمتع الكس ده ولا اخرك هتكون ذي احمد
انا وقفت مستغرب من اللي بسمعها اختي بتنيك وبتتناك وبتعمل حفلات وانا عايش مغفل ومش عارف عنها حاجة
بس الكلام ده وهي بتتناك ومحمود بيلحس كسها خلاني هيجت اكتر وحسيت بشعور غريب ومكنتش عارف ايه هو بس اللي حسيته أني كنت منتشي وسعيد اني اختي بتتناك قدامي
ومسكت زبي ادعك فيه وصباعي كان في خرم طيزي بيدعك فيه
ومحمود وعبير شافوني وانا كده
ومحمود شاور لي اني اجي أمص زبه مع عبير
وفعلا رحت قعدت جنب عبير علي ركبتي وهو واقف قدامنا وبداءت امسك زبه بايدي وادعك فيه وعبير مسكت بيضانه وكانت أيدينا احنا الاثنين بتلعب في زبه واستمرينا ندعك وعبير قربت بشافيفها علي رأس زبه وبتلف لسانها حوالين رأسه ودخلت زبه في بوقها ومصت فيه وانا بدعك بيضانه بايدي وأيدي التانية بتبعبص في طيز عبير وبحرك ايدي علي طيزها راحت عبير شتماني وقالتي ياخول شيل ايدك وانت بتتناك جنبي
واوعي ايدك من علي جسمي و طيزي لاني جسمي ده للرجالة مش للخولات اللي زيك
وفعلا بعدت ايدي عنها وخرجت زب محمود من بقها وطلبت مني أن أمص زبه
وانا كنت مابعرفش أمص وكانت أول مرة أمص دخلت زبه في بوقي وكنت بلحس بسناني ومكنتش عارف أمص
ومحمود استغفلني ومسك راسي بايده ودخل زبه كلها في بوقي واتخنقت وقعدت اكح جامد وفضل هو وعبير يضحك علي وراحت عبير قالتلي اتفرج علي مص ولحس الزب بيكون ازاي ياشرموطه علشان تتعلمي بعد كده
وكانت خبرة المتناكة
خرجت لسانها وبلت رأس زبه ونزلت علي جناب زبه من اليمين والشمال وكانت بتنزل بلسانها وتطلع ومسكت زبه من قدام ومن تحت كانت بتلحس عروق زبه ومسكت زبه بيدها وبدأت تدخل وتخرج زبه وايدها كانت بتدعك في زبه وبتدخل وبتخرج زبه من بقها
عبير سالتني اتعلمتي يامتناكة
اه
طب تعالي فرجيني اتعلمتي ايه
ومسكت زبه وعملت نفس اللي كانت بتعملها بليت زب محمود كلها بلساني ودخلت وخرجت زبه وكنت بمص بشفايفي وأيدي ماسكه زبه
بتدعك فيه
وبداء محمود يشتمني ويقولي يلا بسرعة بل زبي علشان تدخلها في كسها
يلا ياخول ياخو الشرموطه جهز زبي لكس اختك
وسرعة شوية من المص وراح محمود منوم عبير علي الكنبة وورفع رجليها ومسك زبه بايده وبداء يفرش كسها ويدخل زبه فيها وينيكها جامد وعبير
كانت نازل شتيمها فيها
نيك قوى نيك ياخول ولا زبك مبيقفش غير علي الخولات
افشخني اقطعني اقطع كسي
مش ده كسي اللي جيت تنيك الخول اخويا علشان توصلها اهو فرجني هتعمل فيها ايه
وعمال تستفز محمود وهو سخن اوي عليها وسرع في نيكها ورفعها ووقف بيها وهي ماسكه في رقبته وعمال ينتططها علي زبه وهي صرخت اوي ونزلت شهوتها ونزلها محمود من علي زبه
وقعد شوية علي الكنبه الانتريه ياخد نفسها جريت بسرعة عليها بليت زبه تاني ورحت قاعد علي زبه وكان ضهري في وشه وقعدت امسك زبه وادخله في طيزي وهو قاعد على الكنبه وقعدت اطلع وانزل بطيزي علي زبه
وانيك نفسي بزب محمود
عبير شافتني كده هايج
ضحكت وقامت مسكت زبي بأيدها وقعدت تدعك فيه وتبص عليه وتضحك وتقولي ده زب يخرب بيتك ده زنبوري اكبر منها وتدعك في زبي وايدها التانية بتدعك في كسها وزنبورها وهيجت اوي وانا شايفها بتدعك كسها وتلعب في زبي الصغنون
ورحت مفلقس طيزي وخليت عبير تفلقس جنبي علي الكنبة ومحمود وقف ورانا احنا الاثنين ينيك عبير في كسها ويخرج زبره وينكي في طيزي وده كان حلمي من زمانه اني اكون بتناك وعبير جنبي واول لم محمود جي ينزل لبنه قعدنا علي ركبنا ومسك زبه بايدها ودعك زبه ونزل لبنه علي وشي انا وعبير ومسكنا زبه مصيتها انا وعبير لحد ما نضفنا زب محمود
وقامت عبير وحضرت عشاء وسالت محمود لو ينفع يبات معانا
وفعلا محمود بات معانا
وطلبت عبير عشاء دليفري كان سمك وجمري وأكل كله فسفور قعدنا اتعشينا كلنا
ودخلت انا وعبير اوضة النوم وعبير طلعت قمصين نوم جامدين من دولابها
وكان القمصين شبها بعض قصيرين لحد الوسط
واحد ابيض شفاف مفتوح الصدر وعاري الضهر والتاني احمر لابست انا القميص الأحمر وعبير القميص الابيض وندهت عبير علي محمود
ودخل محمود الاوضة علينا وشفنا كده
عبير شغلت اغاني شعبي وبداءنا انا وهي نرقص ونحك طيازنا في طيز بعض ونتمايل شمال ويمين وانا اهز وسطي واميل لور وافلقس وأصدر طيزي في وش محمود ومحمود يضربني علي طيزي وابعد انا وعبير تقرب منها وتهز بزازها قدام وشه محمود وتهيجه بصدره وكل ما كان يقرب منها علشان يمسكها تبعد عنها واستمرينا في وصلة رقصة و محمود زبه كان هينفجر قام وسحب عبير من أيدها وحضنها جامد وباسها في شفايفها وكان بيقطعو في شفايف بعض
ولسان عبير كان بيلحس ويمص لسان محمود وانا عمال ارقص واهز جنبهم
وراح محمود مسك ايدي وسحبني ووقفت جنبها وهو حاضن عبير وبيبوسها وايده عمال تفعص وتبعبص طيزي
وبعدين نزلت وسطيهم هما الاتنين مسكت زب محمود وقعدت أمص في زبه جامد اوي وبسرعة وهو مستمر في بوس وتقفيش في عبير
وراح محمود نام علي ضهره علي السرير وقعدت عبير علي وش محمود ونزل يلحس كسها وانا كنت ناحية زبه عمال أمص وأجهزة زبه
وبعد كده جاءت عبير جانبي مسكنا احنا الاتنين زب محمود ومصيناه مع بعض
وراحت عبير قالتلي اركب علي زب محمود ومسكت هي زبه بيدها ودخلتها في طيزي ومحمود كان بينكني وبيدخل ويخرج زبه وانا راكب عليه عبير كانت بتدعك في بضان محمود
وقام محمود قلبني ونومني في الوضع الفرنسي ودخل زبه ونكني جامد اوي وبسرعة وانا من كتر الهيجان زبي نزل لبنه لوحده من غير ما المسه
وكان محمود لسه منزلش وراحت عبير نامت جنبي علي ضهرها وركب عليها محمود ورفع رجليها وفضل ينيكها وانا من التعب نمت علي بطني جنبها
احساس جميل اوي وانا نايم علي بطني واختي نائمه جنبي علي ضهرها ومحمود راكبها
وسرع محمود في نيكها وعبير ارتعشت جامد اوي وشدت محمود عليها وكانت بتخربشها جامد وبتحضن اوي وحسيت بالسرير بيتهز وعبير بتنزل شهوتها
وراح محمود مخرج زبه منها بعد ما هديت وركب علي تاني وانا نايم علي بطني ودخل زبه في طيزي مرة واحدة
خلاني انتفضت بس حسيت بمتعة رهيبة من قوة دخول زب محمود في طيزي
وعبير فاقت شويه وجاءت نامت عليا كنت نايم زي ما انا علي بطني وعبير نايم عليا ومحمود كان بيدخل زبه شوية في كس عبير ويخرج ويدخل في طيزي
وسرع في نيكنا احنا الاثنين ونزل لبنه شوية في كس عبير وخرج زبه ونزل الباقي في طيزي و
وقام من علي هو وعبير ونمنا جنب بعض
وهدينا خالص وقعدنا نص ساعة محمود نايم في وسطينا انا وعبير
وعبير كانت بتلعب في شعر صدر محمود وانا عمال العب في زبه
وقامت عبير مصت زبه وركبت عليه وطلبت من محمود أنه ينيكها هي بس
وفعلا محمود ناكها بكل الاوضاع وبعدين خلاها تفلقس وناكها في طيزها ونزل لبنه في طيزها وطلبت مني عبير اني الحس خرم طيزها واشرب لبن محمود من طيزها
وبصراحة كان طعم لبنه من طيزها كان جميل اوي
ونضفت طيز عبير من لبن محمود
ونمنا من الارهاق كلنا علي سرير واحد
واستمرت علاقتنا بمحمود وناس تانية كتير منهم بنات اصحاب عبير كانت عبير بتجيبهم ونعمل حفلات نيك وكنت خلاص اتعرفت اني شرموط وديوث علي اختي
وبعد ما تخرجت واشتغلت عبير في يوم جاءت وقالتلي اني لازم اتجوز
وعرفتني علي صاحبتها حنان وصممت اني لازم اتجوز حنان
انا مكنتش اعرف حنان بس طبعا نظرا لشخصية عبير وسيطرتها معرفتش أرفض وفي خلال شهرين ونص كنت أنا وحنان في بيتنا وكنت مش عارف اعمل ايه معاها وهي كانت جميلة جدا متوسطة الطول وكرفي وعليها جوز طياز ايه توقف اجدع زب وبيضاء وشعرها طويل كانت مثالية في كل حاجة
ولكني طبعا انا حاولت اتحجج باي شي علشان اعدي الليلة
ولكني لم قربت منها ومسكت أيدها قالتلي بص بقي انا عارف عنك وعن حياتك انت وعبير كل حاجة فا متح
اولش
تعمل دور مش دورك
استغربت وقولت ليها طب لم انتي عارف اني كده اتجوزتيني ليه
علشان انت مش هتتكلم وتفضحني هنعيش انا وانت ذي ما انت عايش انت وعبير
وانا هكون صريحا معاك فاضل ستة أشهر ونص و ابني هيشرف الدنيا تكتبه علي اسمك
والمقابل
المقابل انك تعيش حياتك ذي ما انت عايز
وفعلا عاشنا حياتنا ذي ما كنت عايش انا وعبير واللعبة عجبت حنان وكانت بتمارس دور عبير
واكتشفت اني بدل ما هكون خاضع لعبير بس لا ده هاكون كمان خاضع لحنان
ومعرص ليهم وبتناك انا وهما مع بعض
واستمرت حياتي متمتع لحد ما كنت في يوم اسود موجود في حفلة من بتوع عادل واتقبض علينا كنا ستة وكل كبلز مع بعض
مبسوطين علي الاخر وكل واحد نازل نيك في اللي معاها لحد ما البوليس كبس علينا وقبض علينا
امال فين الباقي
اتسجنو في سجن تاني فصلونا عن بعض
ده انت قصة وحكاية بس بقي بطل رغي وقوم نام
وقام حازم نام وانا كمان نمت
ومرت الايام ولكن هل ستمر باقي فترة سجني علي خير ولا هتستمر الدراما اللي عايش فيها من ساعة ما الظروف حكمت عليا اني اكون هنا في السجن







الجزء الثالث
ومرت الايام ثقيلة عليا واقترب ميعاد خروجي من السجن
وكنت اخشي ذلك اليوم وبالرغم من ذلك حان موعد خروجي
وفي آخر يوم لي بالسجن كان في اللي حزين وزعلان اني هسيبه في السجن
وفي اللي كان مبسوط اني هخرج من السجن ومن حياته
وده سنة الحياة انك من الطبيعي الناس تختلف عليك في اللي يحبك واللي بيكرها
وما دام لك أعداء اعلم انك في الطريق الصحيح
وكان آخر يوم لي في السجن حافل بالمفاجأت
قبلت عادل ومصطفي بعد التريض
ووقفني عادل وكلمني
وقالي مبروك الافراج
انا/........ يبارك فيك
عادل / بص بقي ياجارحي حسابنا معرفتش اخلص معاك هنا
بس اوعدك لم نطلع في بينا حساب كبير مش علشان انت فرضت نفسك عليا وكنت سبب اني أتهان واتحبس انفرادي لا ده حساب قديم وليه علاقة بالماضي وعموما كلها أيام ونتقابل جهز نفسك
بصراحة أنا اتفجاءت اني عادل عارف اني من عيلة الجارحي لاني في السجن كنت بذكر اسمي ثلاثي من غير لقب العيلة بس الغريب اكتر ايه الحساب القديم اللي بيتكلم عنه
انا/سكت شوية وبعدين بصيت لعادل قولتله انها مش فارقه كتير واني هنا بالنسبة لي ذي بره
فمش فارق معايا اني ارجع هنا تاني
وسيبته ومشيت
وكملت يومي عادي
واخر الليل لاقيت حازم كان بيعيط وحزين اني هسيبه في السجن واخرج
انا / بتعيط لي بقي دلوقتي
حازم /انت هتخرج وتسبني هنا هعمل ايه من غيرك
انا يابني ده كلها عشرين يوم وتخرج
حازم انت كنت بتهون عليا وحماية لي هتاكل من بعدك
انا متقلقش انا موصي شامبو والعيال يخلي بالهم
منك
تعيش يامعلم
حازم /المهم يامعلم انت بعد ما اخرج معزوم عندي في البيت لازم تزورني
انا /اكيد
انا / بقولك ايه انت تعرف ايه عن عادل
حازم /ازاي يعني اعرف ايه عنه
انا/ يعني هو مين عرفته ازاي
ساكن فين مين أهله
عايز اعرف كل حاجة عنه
عادل اتعرفت عليه عن طريق عبير
عبير كانت علاقتها كتير وكانت تعرف احمد صاحب محمود اللي حكيتلك عنه قبل كده
هي اتعرفت عليه بس معرفش ازاي اتعرفو علي بعض وبعد كده عبير طلبت من عادل اني انا اشتغل في شركة ابو عادل محاسب وعبير كانت سكرتيرة خاصة لعادل
انا / مين بقي ابو عادل
حازم /ايوه محمد البسطاوي
اممممم

حازم /انا عايز اعرف ليه كل الأسئلة دي وشاغل بالك بيه ليه
موضوع هبقي اقولك علي بعدين بس المهم انا عايز اعرف كل حاجة عنه
انا/ كمل قولي كل حاجه
حازم / ازاي يعني انت عايز تعرف ايه بالظبط
انا/كل حاجة
حازم / اللي اعرفه اني عبير كانت مديرة اعماله مكنش بيتحرك غير وهي معاها وهي المستشارة بتاعته في كل شي
انا / بس كده
حازم /عايز تعرف ايه تاني
انا /اللي فهمته من كلامك عن عبير أنه شخصية مسيطرة وعادل خول يعني اكيد كان في حاجات بينهم
حازم /انت ناوي توديني في داهية انا عارف
انا /متقلقش انت بقيت صديقي وكلنا عيش وملح مع بعض وانا عمري ما اخون حد مني
حازم /كانت بتروح معاها حفلات جنس وشذوذ وكل ما تتخيله عن الجنس بكل أنواعه
وكان الحفلات ديه بيحضرها شخصيات مهمة
كان يبقي فيه عادل وعبير هم المنظمين
انا / وانت عرفت ده كله ازاي
حازم روحت معاهم كتير هناك.
انا وايه اللي حصل وشفتها هناك
حازم /بص ياشريف مش هينفع اسمي اسماء الموضوع في ناس ريحته لو جت فيها موت ودم
مش تهريج أو هزار
انا /احكي متخافش
اول مرة روحت هناك كانت بعد ما اتعينت في شركة البسطاوي
عبير طلبت مني اجهز نفسي علشان في حفلة هنروحه
كنت متعود علي حفلات عبير
بس الغريب بقي اني نزلت لاقيت عربية عادل مستنيانهض
عادل شافني استغرب ووقف هو عبير يتكلما واللي فهمته أن زعل من عبير أنها جابتني معاها
عبير هداءت عادل
وركبنا ووصلنا فيلا في مكان ما
انا / فين يعني وتبع مين
حازم / بلاش تفاصيل ارجوك
سكت كمل ياحازم
وصلنا هناك دخلنا احنا الثلاثة
ولقيت ثلاث اشخاص رجا ل اعمال تقال اوي
استغربت من وجودهم
اول ما دخلنا سلمو علي عادل وعبير وكانو مستغربين وجودي
والكل كان ساكت
لحد ما عبير بداءت تتكلم
عبير /بص بقي يابشوات مبروك عليكم الصفقة الجديدة عادل بيه خلص كل حاجة ومجهز الاوراق
في كام تفصيله بس نقصين علي ما تتفقو مع عادل بيه عليهم اكون جهزت انا للاحتفال
كلهم وافق
وراحت عبير سحبتني من ايدي وطلعنا فوق الدور الثاني في الفيلا
انا كنت مستغرب من وجودى هنا وايه الاحتفال اللي هيحصل ايه هي الصفقة
بس كل اللي كنت متاكد منه أنه حفلة نيك علشان عارف عبير وتفكيرها
وفعلا ذي متوقعة عبير جهزتني اني اكون كلب الحفلة دي
واللي اكتشفت وعرفت فيها اني عادل خول وبيتناك كمان
انا كونت جاهز وشايل شعر جسمي ومنضف نفسي علي الاخر
وعبير قلعتني هدومي كلها ولبستني طوق كلب في رقبتي
وربطتني بحزام وامرتني اني اقعد ذي الكلب مستني
وبعد كده لبست هي بدلة ميسترس جلد
وكان معاه كرباج
اتصلت علي عادل وقلها انزلي
نزلت عبير وهي بتجرجرني وراها علي السلم وانا نازل علي ايدي
ورجلي ذي الكلب
اول ما أنزلنا كل الموجودين وقفوا يتفرج عليا
عبير/اهلا بيكم ومبروك لينا كلنا
وده وقت الاحتفال بتاعنا
طبعا كلنا عارفين اني مفيش تصوير ووجودنا هنا ده شئ سري
علشان الشغل اللي بينا وطبعا لازم نحتفل بنجاحنا فانا حابه اطمنكم اني كل واحد يحتفل بالشكل اللي هو عايزه بدون قلق أو خوف ومفيش قواعد لحفلتنا عيش حياتكم واتبسطو
ثانيا احب اعرفكم علي الكلب بتاعي حازم كلبي المطيع
وبصيتلي ورحت مهوهو
الكل ضحك
وبدأت عبير تسحبني وراها وتلف وتستعرض جسمها وهي بتستعرض كلبها قدامهم
عادل كان واقف مبسوط من عرض عبير وفهم أنه كانت صح لم جابتني معاها
واللي فهمت ساعتها اني عبير بشخصيتها مش بس مسيطر عليا لا دي بتعرف تسيطر
وتخطط لأهدافها صح وبتستغل كل ما هو متاح ومشروع أو غير مشروع لتحقيق أهدافها ومتعتها الشخصية
انا / وبعدين ايه اللي حصل
عبير طلبت مني اعمل عرض افرح بيه الباشوات
انا،/مين هما الباشوات دول بقي
حازم /وحيات اغلي حاجة عندك بلاش هما كانوا ثلاثة
انا/ متسميش اسماء ارمز لكل واحد بحرف
حازم / حاضر كان اول واحد س والتاني ر والثالث ع
وعبير جابت كوره وبداء يرمي الكورة لبعض وانا اجري بينهم احاول امسكه ببوقي أو ايدي
وهما عاملين يضحك
وانا يجري بنط رفعت أيدي علشان امسك الكورة ايدي فلتت ونزلت بين رجل( س )
ولمست زبه
ولمسته بايدي
وواووو ايه الزب الجامد ده
لاقيت عبير ضربتني بالكرباح سيب زب سيدك ياكلب
انت هنا كلب بس اجري بسرعة يلا وضربتني تاني بالكرباج
وحدف تاني الكورة لبعض
وعبير قعدت جنب نفس الراجل اللي لمست زبه ومسكت زبه بيدها وحسست عليه
ايه ياباشا انت بتحب الكلاب ولا الخولات
ضحك بصوت عالي وقالها الاثنين
وندهت عليا اقرب هنا
أقربت منهم وعبير أمرتني الحس وانضف رجله
وطيت علي رجله وانا قاعد ذي الكلب علي ايدي ورجلي ونزلت لحس في جزمته ونضفتها وقلعته الجزمة ومسكت صوابع رجله الحس صباع صباع وادخله في بوقي والحس بطن رجله
واداعبه بلساني
وكانت عبير ماسكه زبه بعد ما خرجت زبه من البنطلون وعمال بتدعك فيه ونزلت بلسانه تمص زبه وهو سخن اوي وقام بسرعة ومسك طيزي بايده ودخل زبه في طيزي وكان هائج جدا علي وطلب مني الحس وانضف رجل عبير وهو بينكني
وعادل وباقي الشلة كان قاعدين يضحك ويشرب ويسكي
قام الراجل الثالثة (ع ) وقلع كل هدومه وقف يتنطط ويرقص وكان سكر وهائج من منظرنا
وراح ساحب عبير من أيدها وقعدها قدام زبه وخلالها تمص زبه وعادل قام سحب الراجل ر من أيدها ووقفه وقعد هو جنب عبير علي ركبته قدام زب الثاني (ر) وكان بيمصله
انا شوفت كده استغربت احا ايه اللي عادل بيعمله ده
وراحت عبير شافتني وانا باصص علي عادل شاورتلي اني اسكت ومليش دعوه
وكان عادل محترف مص
كان الفيلا بها هدوء ما عدا صوت المص والحس وخبط زب اللي بينكين في طيزي وهو بضانه بتخبط في طيزي
واستمرينا شوية عادل بيمص لواحد وعبير بتمص التاني وانا بتناك جنبهم من الثالث
وبعد كده عبير وعادل اتعدل ناحية بعض وكان بيبوس بعض وعبير بتدعك في زب عادل وهو بيدعك كسها
راح الراجل اللي كانت عبير بتمصله سحب عادل ووقفه وقعد هو علي ركبتها ومص زب عادل
والثاني سحب عبير وفلقس قدامها وأداه الكرباج
ومسكت عبير الكرباج وبدأت هي في ضربه براحة علي ضهره وطيزها وبداءت اهاته تطلع
وعبير نزلت بالكرباج علي طيزه وكانت بتضربه بعنف لحد ما طيزه حمرت وهو كان جسمه ابيض وكان لون طيزه وهي حمراء ممتع جدا وده هايج الراجل اللي كان بينكني وسبني وقرب من التاني وراح بل زبه من بقها وتف في خرم طيز الراجل ودخل زبه وكان بينيكه بعنف واستمر في نيكه
وراح عادل فلقس جنب نفس الراجل وكان بيهز طيزه علشان يتناك زيه
وفعلا حصل بس اللي دخل علشان ينيكها كانت عبير بعد ما
جابت زب صناعي ولبستها وكانت بتنيك عادل
أما أنا ففؤجيت بالرجال الثالث قرب مني وبيمسك زبي وبيلعب في وبيحاول يوقفه
وانا اصلا زبي بطل يوقف وهو استغرب بس فضل يلعب فيه ويمسكها ويشدها ويحاول يدخله في بوقه
وراح ضربني في بضاني وقلي غرو بعيد عني ياكلب فعلا انت تستحق تكون كلب للملكة عبير وراح قعد وراء طيز عبير يلحس وينضف خرمها وطلب منها أنه تسيب عادل وتتبول علي وشه وفعلا قعدت عبير علي وشه الراجل وتبولة وشرب هو بولها
وبعد كده لحس ونضف كسها من البول
وكان لسه نفس الراجل اللي كان بينكني بينك في صاحبه وعادل نام علي بطنه وطلب من الراجل اللي شرب بول عبير يركبه
وكان بينيكه بعنف وبسرعة ومكملش ثلاث دقائق ونزل في طيزي عادل
وطلبت مني عبير اقوم أنضف طيز عادل من لبنه والحس وامص زب الراجل وانضفه
وعبير قربت من الراجل الاولاني وبداءت تتدخل وتخرج صباعها في طيزها وتبعبص
وهو هاءج جدا ونزل في طيز صاحبه
وبردك نضفت طيز الراجل ومصيت ولحست زب الراجل الاولاني
وكانت حفلة غريبه واستمرت الحفلة بهذا الوضع لحد الفجر
وكل واحد لبس هدومه وخرج لوحده وكان بيخرج كل ربع ساعة واحد
وقبل ما نخرج عبير قربت من عادل وقالته عرفت ليه بقي انا جبت الخول ده معايا علشان انا عارفه انهم كلاب وخولات فجيبت حازم
عارف انا لواعرف اني فيهم راجل بجد كنت جيت بكسي بس
وانت عارف كسي بيعمل ايه
ضحك اوي عادل ما انا عارف هو في حد نافعني ومنجح شغلي غير كسك ومسك كسها جامد بايده وشده كسها صوت وضحكة
طب احنا هنمشي بقي
بصلي اوي عادل
راحت عبير قالت له متخفش ده كلبي المطيع
طب يلا روحو وبكر إجازة ليكم انت الاتنين وحازم ليه عندي مكافأة لم نروح الشركة
وانا وعبير خرجنا لاقينا عربية غير اللي جينا فيه موجودة وبدون كلام السواق اتحرك ناحية الفيلا بتاعتنا
مين بقى الناس ديه وايه موضوع الفيلا ده مش انت كنت بتقول انكم عايشين في بيت ابوك سابها ليكم

اه ما هو فعلا كنا كده بس عبير طبعا بعد ما تخرجت وانا اتجوزت حنان خلال سنتين كانت سكرتيرة عادل ومديرة أعماله واشترينا الفيلا ديه ونقلنا فيه وحياتنا اتغيرت
انا هههههههه عرق طيزك وكس عبير طبعا كان لازم حياتكم تتغير
ضحك حازم
بردك مين الثلاثة دول
مينفعش صدقني يامعلم
ماشي ياحازم
عموما لم نخرج من هنا هانتقابل
ومعرفتش انام باقي الليل انا هحرج بكره من السجن ايه الجديد اللي مستني بره
وهاعمل ايه في اللي سمعته النهارده
انا في عقل باللي كسم حياتي يعني كان لازم اعمل دور الشهم والبطولة
هنا في السجن وبره السجن
استنوني بقي لم ارجع في الجزء الجديد لم بقي اشوف حياتي المبهدلة ديه
ومتنسوش لو عجباكم القصة سيب تعليق







الجزء الرابع
وأخيرا جاء يوم خروجي من السجن خرجت وكلي أمل في حياه جديده
خرجت وكما توقعت بأنني لم أجد أحد في أنتظاري فأهلي تبراء مني منذ ما حدث هما لا يعلما اني ما فعلته كان من اجلهم ومن اجلي
وشعرت بالغضب والحزن خمس سنوات من عمري من أجلهم وفي أخر ألامر لا أجد أحد في انتظاري
وقررت أنني لم أذهب لمنزل الاسرة فانا محتاج أن أعيد ترتيب أوراقي وأفكر في ما هو قادم
وبالفعل ذهبت الي شقتي الخاص بي في الشيخ زايد
وصلت الشقة ودخلت كنت مرهق وحزين وذهبت للحمام لاخذ دوش ماء ساخن وخرجت بعد الدش كما أنا لا أرتدي أي ملابس فنحن في منتصف شهر يوليو ومن عادتي دائما أن أكون هكذا في شقتي وذهبت لغرفة النوم وجلست علي السرير أتذكر كل ما حدث وما أل اليه الوضع وتعبت من كتر التفكير وغفوت علي السرير كما لم غفو من قبل وفات الكثير من الوقت لا أعلم كما الوقت او اشعر بالزمن من حولي
ولكنني شعرت بحركه في الشقة وسمعت صوت يجري نحوي ويصرخ شرررررريف
ورمت نفسها في احضاني وجلست تقبلني في شفايفي وتتحسس جسدي وشعر صدري ودفنت وجها في صدري
هي / ياااااااااه حضنك وحشني اوووي اووووي كلك واحشني
انا / ازايك وأنتي وحشتيني كتير وضممتها علي صدري وبكت وهي في حضني
انا/ بتعيطي ليه دلوقتي
هي / علشان كنت واحشني اوي
انا / وانتي جيت ليه النهارده
هي / ما انا عارف انك خارج وكنت جاي اجهز نفسي والشقة واستناك هنا بس انت اللي جيت بدري
انا / اه فعلا انا جيت علي هنا
هي / مرجعتش علي الفيلا بتاعتكم ليه
انا / محتاج اقعد مع نفسي شويه قبل ما ارجع البيت
هي / ههههههه تقعد مع نفسك ولا وحشتك وجيت علي هنا
انا / اكيد وحشاني بس محتاج أفكر وأقعد مع نفسي شويه
هي / لا تفكر أيه النهارده مفيش تفكير في حاجه النهارده نيك نيك وبس زبك واحشني حضنك كلك وحشني متعني عوضني حرمان خمس سنين
انا / هههههه حرمان حرمان ايه ما انتي كنتي مدورها ولا كنتي فاكر اني جوه السجن ومش عارف أنتي بتعملي أيه
هي / عادي بقي كله كان مصالح
انا / مصالح ماشي مش وقته هنتكلم في المصالح بعدين
هي / وحياتي عندك خلينا هنا دلوقتي مع بعض
و عموما مفيش دكر عرف يبل ويمتع الكس ده ذي شريف الجارحي وبطل رغي بقي ومتعني
ومسكت زبي بأيدها ونزلت قدام زبي وحركت زبي بأيدها وبصت لزبي اوي
وخرجت منها ااااااه
واحشني زبك اوووي
اااااح ده لسه كبير زي ما هو وضحكت
انا / ليه ياوسخة هو اللي كان مسجون ولا انا
هي / افتكرت انه كش وصغر من قلة الاستخدام
انا / لا يامتناكه متقلقيش لسه بخيره وعريض وجاهز يفشخك بطل رغي ومتعي زبي
وخرجت لسانها وحركته علي راس زبي وكانت بتلف لسانها حوالين راس زبي برومانسيه وعشق ومتعه وبصراحه هي كانت استاذت مص وده اكتر حاجه بحبها فيها البت بتعرف تخلي زبي يولع
وكانت بتحرك زبي بايدها وتشم في بيضاني وتبل زبي بلسانها وغرقت زبي وبلتها ودخلت زبي في بوقها كله وكانت بتخرج زبي وتدخلو في بوقها وانا مولع
انا / ااااااه مصك حلوة يالبوة متعي زبي
هي / اشتمني كمان متعني افشخني ناكني نيك كل حته في جسمي النهارده انا بتعتاك ومش هسيبك الا لم اصفيك من اللبن بتاع الخمس سنين ده انا محرومها من اللبن
انا / ههههههه حرمان ايه يالبوة ومسكت كسها بايدي يعني الكس ده متناكش طول الخمس سنين
هي / طبعا اتناك واتهري
ومسكت بزازها جامد وشديتها من بزازها يعني البزاز ديه والكس ده محدش ناكهم في الخمس سنين يابنت المتناكه ده انتي مدورها يالبوه
هي / طب ما انا كنت مدورها علشان شغلك ومصالحك
انا /مصالح هي فين المصالح ديه قوليلي ايه اخر الاخبار ووصلنا الي ايه وخرجت زبي من بوقها
هي / وحياتي عندك ياشريف سيبك من الشغل ووجع القلب دلوقتي متعني كيفني وشرفي مفيش راجل عرف يمتعني ويريح كسي زيك وحشني يابن الايه ومسكت زبي تاني زبك واحشني
وسحبتها من ايدها ونومتها علي طرف السرير وقعدت قدام كسها ورفعت راجليها علي كتفي وبان كسها الوردي الكيبيني قدام وجهي وأقتربت من كسها وبصراحه كان كسها واحشني
وحركت لساني علي شفايف كسها من الخارج لاقيتها سحبت نفسها بعيد كسها مستحملش حركت لساني هههههه
وسحبتها ناحيه فمي ومسكت وسطها واقحمت لساني داخل اشفار كسها صرخت وخرجت منها اااااااه
هي / نكني بلسانك اااااه
عض زنبوري اشرب عسل حبيبتك متعني اااااه ااااح ااااح ياشريف براحه علي كسي
انا /اسكتي يالبوة وضربتها بايدي علي كسها
هي / اااااااااااه براحه علي كسي انا عايز اتناك مش اتضرب
انا / اسكتي يالبوة ما ده هو النيك اللي ينفع مع اللي زيك
هي /اعمل اللي انت عايز بس المهم متعني افشخني نكني وحيت غلاوتي عندك افشخني انا لبوتك والمتناكه بتاعتك
انا عايز اقول للناس كلها انا بتناك من شريف الجارحي عايز الدنيا كلها تعرف
انا / ايه يبت مالك هايج كده ليها
هي / واحشني وزبك وحشني وانا مولعه نار وكنت بعد الايام علشان تخرج لي
وفضلت الحس واعض زنبورها وانيكه بلساني في كسها
هي / يلا بقي دخل زبك ونكني كسي واكلني
انا / لا لم عسل كسك ينزل وادوق طعمه واشربه واشوف لسه مسكر وحلوة ذي ما كان ولا اتغير
هي / احا انا لسه هستني
وقامت هي وزقتني ونومتني علي السرير وبلت زبي بلسانها وركبت علي زبي في وضع الفرسه وفضلت تتنطط علي زبي بسرعه وقوة وبتعصر زبي بكسها وبتقفل وتفتح علي زبي ومالت ببزازها علي وشي
وانا فهمت هي عايز ايه عايزني ارضع واكل بزازها كانت لم بتهيج وبتقرب تنزل شهوتها كانت بتخليني اكل وامص بزازها جامد لحد ما تعصر كسها وتنزل شهد كسها علي زبي وانا باكل بزازها
وانا كنت باكل بزازها مش برضعهم باكل الحلمات واشفطها واعضها بسناني وهي سرعه اكتر وصرخت كما لم تصرخ من قبل ونزلت عسل كسها علي زبي ونامت علي صدري
وفضلت ثابت لم اتحرك وهي نائمه علي صدري حتي هداءت انفاسها
وبعد فترة قصيره فتحت عيناه وبصت في وشي
هي / احا انت كل ده ما نزلتش لبنك مش حال بقالك خمس سنين منكتش يعني المفروض اول ما المس زبك تنطر لبنك في وشي مش تنكني وتصفي كسي وانت لسه مانزلتش
انا / ما انتي عارف يالبوه اني مش شريف الجارحي اللي ينزل لبنه بسهوله وبسرعه
هي / اااااح هي ديه احلي حاجه فيك هو انا عبده لزبك وبحبه من فراغ انا بحبه علشان زب راجل بجد
انا / طيب اتبسطي قول لي بقي ايه اخر الاخبار
هي / شريف علشان خاطري بلاش شغل دلوقتي انا معاك للمتعه وهبات معاك كمان ومفضيه نفسي ثلاثة ايام ليك
انا / من عيني ياوسخة
وقمت نزلتها من علي زبي ونومتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي وبليت زبي من بوقي ومسكت زبي احركه علي اشفار كسها واداعب واحرك زبي علي زنبورها وهي بتحب كده اني أحرك واداعب زنبورها براس زبي واستمريت شويه احرك راس زبي علي كسها وبين شفايف كسها
وهي بداءت تسخن تاني وتسحبني من وسطي ناحيه كسها علشان ادخل زبي وكنت انا ببعد بزبي عنها علشان اهيجها اكتر
وسحبتني جامد اوي عليها ومسكت زبي بايدها ودخلتها في كسها وكانت بتتحرك للخلف والامام وتنيك كسها بزبي
هي / شريف انت بتعمل فيا كده ليه
انا / انا بعمل ايه
هي / بتعذبني ومش عايز تريح كسي وتطفي ناره وتنزل لبنك ترويني
انا / هههههههه يابت اكيفك الاول بعد كده ارويك
هي / وحياتي عندك نيكني واروي كسي بعد كده كيفني براحتك انا بتاعتك وبس
انا / من عيني ودخلت زبي في كسها وكان كسها فرن مولع ولع زبي وخلاني انيكها بسرعه وعنف
وهي بتصرخ وتسحبني جامد ولفت رجليها حوالين وسطي وكانت بتخربش ضهري من هيجانها
وبتهز نفسها معايا وسرعت في نيكها ونزلت لبني وهي نزلت شهوتها وعسل كسها معايا وارتعشنا وحضنا بعض اوي
هي / ياه ياشريف لبنك سخن وكان واحشني
انا / بجد
هي / ايوه ده لبن الجارحي ماركة مسجله
ضحكت علي كلامها =====
طيب يلا قومي حضري اكل علشان انا جعان وعايزين نشتغل بقي ونشوف هنعمل ايه الفتره الجايه عندنا شغل كتير
وقمتنا من علي السرير وكنت جعان ولاقيتها جايب اكل وحاجات للشقه
قعدنا ناكل وكانت قاعدها بجواري من غير هدوم وانا كمان خرجنا من السرير عرايا وجلسنا بجوار بعض وجلست اكل وهي بتاكلني في بوقي وتتضحك وتقولي كل كويس عايزك تتغذا علشان تعرف تغرقني بلبنك
انا / انتي مبتكليش ليه
هي / انا هاكل بس هاكل حاجه تانيه
ونزلت بين رجلي بسرعه تاكل في زبي وتمص وتعض فيه عض خفيف
هي من تحت تمصص زبي وانا بمصص فيالاكل من فوق واخر انسجام
وفضلت تمص بي وتدخلو وتخرجها من بوقها
وانا اهاتي زادت
وحاولت اقوم علشان انيكها لاني زبي ولع من مصه
هي / انت مش هتقوم غير لم تنزل لبنك في بوقي انا كلت عايز اشرب
انا / بطلي جنان زبي ولع عايز ادخله في كسك
هي / توق توق هشرب لبنك وبعد كده ابقي اعمل اللي انت عايزه
انا / يابنتي المجنونه
هي / اه مجنونه وبنت مجنونه ولبوة وخدامته زبك اسكت بقي خليني احلب زبك استمتع واسمع بس صوت مص زبك
انا / الصراحه انتي بتلحني علي زبي صوت مصك بيعمل موسيقي عالميه
واستمرت تمص وانا بحاولمنزلش لبني بسرعه
هي / شرررريف نزل لبنك ارجوك
انا / ههههههه طب سرعي شويه مص
هي / من عيني وسرعت في مص زبي وبقوة ونزلت لبني في بوقها وشربت لبني كلها ومخرجتش زبي غير لم عصرت اخر نقطه في زبي
وقامنا بعد كده وطلبت منها تعمل قهوة
وجهزت القهوة وجاءت قعدت جنبي
انا / طمنيني علي الشغل
هي / أمجد ممشي كل حاجه تمام وهو اللي في الصورة
انا / تمام هنكمل زي ما احنا
هي / هتعمل ايه وبتفكر في ايه
انا / مش عارف لسه دماغي متلغبطه
بس اللي أكيد اني مكمل في اللي بداءته علشان حقي وحق اهلي وحق ابوكي
هي /طيب ما اللي انت عملته ضيع خمس سنين من عمرك
انا / معلشي نصيب لسه معادهم مجاش
بس اوعدك اني كل حاجه هتخلص بسرعه
هي / لا بسرعه ايه انا عايزا دلع وتمتعني
انا / يابت اتهدي انا بتكلم في الشغل
هي / طب النيك مش من ضمن الشغل
احا ده هو الشغل كله تعال ندخل جوه
انا / لا سيبني دلوقتي
هي / هههههه مش هسيبك لسه مروتش طيزي بلبنك
تعال ولفت نفسها وبتحرك شمال ويمين وتهز طيزها علي زبري وعايز تمسك زبي وتدخل في طيزها وانا بتحرك عكسه علشان اغيظه وراحت مسك زبي جامد ولفتني وقعدت علي الكنبه ورجعت بطيزها عليا ودخلت زبي في طيزها وناكت نفسها بزبي وانا ثابت وسيباها تتنطط علي زبي بطيزها لحد ما زبي سخن وولع ورحت قايم ورفعتها علي دراعي وضهرها في وشي ونططها علي زبي وبسرعه وشويه ورحت منزلها علي الارض وفلقست ودخلت زبي كله مره واحد فيها
وهي صرخت
هي / اااااااي ايه ده ده عمود ووتد يخرب بيت قوة زبك متعني دخلو كله
كله ياشرررررريف
امممممم زبي نار متعلي طيزي ارويها ونزل لبنك فيها
وكانت بتزوق نفسها عليا مع حركت دخول وخروج زبي وتقفل خرم طيزها علي زبي وكنت بحاول اخرجه وادخله وهي قافلها طيزها مش عايز زبي يخرج
هي / سيبها شويه مالي طيزي متخرجهوش ومتتحركش عايز احس بيه جوايا
وكان خرم طيزها سخن ومولع زبي وانا عمال اضربها علي طيزها علشان تسخن اكتر وتفتح خرمها من علي زبي وهي قافلها عليها
انا / يابت افتح خرمك
هي / توق توق انا هاخدها كده ونام بيه
ونامت علي بطنها ونزلت انا عليها وزبي في خرم طيزها
هي / بص انا بنعس اهو انا هنام خليك نايم فوقي هنام بزبك في طيزي
انا / ماشي يالبوه نامي
وبعد عشر دقايق هديت شويه انفاسها وخرم طيزها بداء يفتح و يلين
ورحت انا ساحب زبي ودخلت مره واحده
قامت هي من غفوتها تصرخ
هي / يخرب بيتك في حد يخض جد كده
انا / يعيني في واحده تكون تحت زب شريف الجارحي وتنعس
هي / انا طبعا انا انام تحت رجلك مش تحت زبك وبس
انا / ثبتيني ياوسخه بالكلام
هي / عمري ما اقدر اثبتك ده حقيقي انت عارف اني بعبد زبك
طيب بطلي رغي بقي خليني اروي الطيز ديه وكملت نيك في طيزها برااحة وبرمانسيه
هي / سرع شويه
سرعة من نيكها
هي / سرع تاني ماتقفش نيك بسرعه نزل لبنك في طيزي
ونكتها ونزلت لبني في خرمها وكان يوم ممتع بعد غياب خمس سنين عن النيك
وكملنا سهرتنا ندرتش وهي نايمه في حضني لحد ما نعسنا مع بعض علي السرير
وصحيت العصر علي صوت التليفون الارضي وهو بيرن
قمت بسرعه مستغرب مين بيتصل مفيش حد يعرف رقم تليفون هنا غير ثلاثه بس وواحده منهم معايا والتاني امجد صاحبي وعارف اكيد انها معايا مش هيتصل وامي متعرفش اني خرجت قمت ارد بحذر
انا / الووووو مين
المتصل / صباح الخير
وسمعت صوت انثوي رقيق جدا وبتقولي حمد علي سلامتك
انا / 00000 يسلمك مين معايا
المتصل / انا رنا الملواني
انا / سكت وكنت مش عارف اتكلم اقول ايه وتهت جدا احا رنا الملواني جابت رقم هنا منين وعايز ايه دماغي باظت اكتر وفي الوقت ده صحيت الجثه اللي نايمه جنبي ولسه هتتكلم وشاورتلها تسكت
رنا / حمد 0000بسلامتك كنت عايز اقابلك اتكلم معاك فاضي النهارده نتقابل
انا / اكيد تحت امرك
واتفقنا انا وهي نتقابل في مطعم ---- في الزمالك الساعه ثمانيه مساء
واغلقت الخط
لاقيت المزه اللي جنبي بتسالني مين بيتصل
وقولتها اني المتصل رنا الملواني بصت هي ناحيتي ومستغربها رنا عايزها ايه مني وجابت رقم التلفون منين
وسالتني انت هتعمل ايه
انا / هاقبلها طبعا واعرف عايزها ايه
ما هو مش بعد اللي عملتها وضاع هسيبه فرص اني اوصل للي انا عايزه لازم اقابلها
هي / طب اجاي معاك
انا / انتي عبيطها مش عايزك تظهري في الصورة دلوقتي خليني الاول اعرف عايزه ايه هتصرف ازاي وخلينا مكاملين ذي ما احنا
وعلي الساعه السابعه كنت مرتدي بدله رصاص وقميص اسود وكارفته وتعطرت ونزلت علشان اقابل رنا
وهحكي ليكم في الجزء الجاي عملت ايه مع رنا ومين اصلا رنا
ومستني تعليقكم علي هذا الجزء وتوقعاتكم عن المزه اللي كانت معايا
واللي يعرف يسيب تعليق ويقول هي مين
اللي اللقاء في الجزء الخامس

الجزء الخامس
وفي البدايه احب اعرفكم علي رنا
رنا ربيع الملواني الابنه الوحيده لأبيه رجل الأعمال الغني ربيع واللي اتكلمنا عنه في الجزء الثالثه ورمزنا لاسمه بالحرف الراء وترتيبه الثالث في قائمه اغنياء البلد يدور حول العديد من الاحاديث وعن سر ثروته ولكن لا احد استطاع أن يكشف شي او بالادق يتحدث في شي عن تاريخه ومصدر ثروته ولكنني انا اعلم كل شي عنه فهو أول هدف في انتقامي
وتتصف رنا بالهدوء والجمال الطبيعي الغير مصنطع وهي تشبه في جمالها ممثلة الافلام الاباحيه داني دانليز ومش محتاج اوصفلكم جمال ودلع داني اه ياني ياني ههههههههه
وسرحت وانا في الطريق للمطعم عن سبب طلب مقابله رنا لي
وتذكرت قبل خمس أعوام مضت ما حدث
وصلت المطعم ووجدت رنا في انتظاري
وبعد الترحيب والسلام
جلست في الكرسي المقابل له
وكانت شديده الجمال ورائحته شهيه
وبداءت رنا الكلام
رنا / اولا حمد 0000 بالسلامه وشكرا انك وافقت أننا نتقابل بعد اللي حصل
وثانيا انا بعتذر عن ما حدث ومكنتش اتمني اني الأمور توصل لكده انا بعتذر ليك واتمني انك تسامحني
انا / مفيش حاجه تستدعي الاعتذار
رنا / ارجوك ياستاذ شريف سيبني اكمل كلامي
انا / اتفضلي
رنا / انا كنت سبب في ضياع خمس سنين من عمرك بسبي وبصراحه انا مش عارفها اعمل ايه علشان ارد جزء من جميلك انت انقذت حياتي لولاك انا كنت ممكن اكون دلوقتي ميتها أو بنت مغتصبها أو ضائعه معرفش كان ايه ممكن يحصلي
انا بجد متشكره جدا ونفسي اعرف أو اقدر اعوضك
انا قاعده ببص عليها وفي عينيها وجدت كميه ثقه بالنفس وقدره علي الكلام عند رنا كانت كفيلها اني اعجب بفكرها وبشخصها
انا / حضرتك الموضوع مش محتاج اعتذار اي حد كان مكاني وعنده نخوة ورجوله كان هيعمل كده وانا مش منتظر تعويض أو مقابل
رنا / موقفك الرجولي ده انا مقدرش اعوضها لاني من الواضح اني في طبعك ولكنني بتكلم عن عمرك اللي ضاع وعن مستقبلك وشغلك وانا عارفها انك مهندس شاطر ورجل أعمال ناجح كان في طريقه أن يكون من أنجح أصحاب شركات المقاولات في مصر
انا /هههههههه مش للدرجاتي يعني
ثم ايه كميه المعلومات ديه دي انتي تعرفي عني اكتر من نفسي
رنا / البركه في مامت حضرتك من كتر كلامها عنك حفظتك
انا / ماما
رنا /ايوه مامتك ديه من اعز اصحابي دلوقتي علي فكرها
انا/ اممممم هي اللي اديتك رقم التليفون
رنا / ايوه وهي زعلانها جدا علشان هي كانت عارفها ميعاد خروجك وكانت مستنيك وحضرتك روحت الشيخ زايد
انا/ قاعد مستغرب ومش فاهم حاجه ايه علاقة رنا باماما وايه اللي بيحصل
رنا / حضرتك هتتعاقب من مامتك علشان مروحتش عليها علي طول هي بتحبك جدا علي فكره
انا/مش عارف بس انا كنت حزين وزعلان اني محدش من اهلي زارني وانا في السجن انا كنت محتاج دعمهم ومش محتاج حاجه منهم اكتر من كده
رنا / مامتك غصب عنها وفي حاجات اتغيرت ياشريف وظروف مامتك ما كنتش تسمح أنها تزورك
انا /ايه اللي حصل احكيلي
رنا / يفضل انك تزور مامتك الاول
انا/ اكيد ده هيحصل
وجلسنا وطلبنا العشاء وطول الوقت وانا ببص علي رنا وبتامل جمالها في صمت
وطلبنا العشاء وجلسنا نتحدث ونتناول العشاء وانتهي حديثنا علي وعد باللقاء اخر وزيارة امي
خرجنا انا ورنا من المطعم ورنا صممت انه توصلني لم عرفت اني عربيتي مازالت في الجراج منذ يوم الحادث
وركبت معاها
وصلتني رنا الي الشيخ زايد
واول ما وصلت لاقيت الموزه اللي موجوده في الشقه مستنياني
وقاعده في الريسبشن والنور مطفى دخلت جلست
هي / اهلا برميو
انا / ضحكت روميو ايه ياهبلها دي رنا
هي / ما انا عارف اني رنا ايه يعني ايه النظام
انا / انتي عبيطها عملت كل اللي عملته علشان اوصل لرنا ولم تيجي هي مش عايزني امسك فيها دي اول الخيط
هي / شريف بخاف منك في لمعه في عينيكي بتقول غير كده
انا/ بطلي هبل لمعة ايه وفي عيني ولا زبي هو لولا الاغبياء اللي بعتيهم ليليتها كان زمان موضوع رنا وربيع الملواني خلصان من زمان
هي / اعمل ايه مش انت اللي اتهورت وقتلت الراجل
انا /لا ياهانم البهائم اللي بعتيهم كانوا بداوء فعلا في اغتصابها والكلب اللي اتقتل وانا بضربه قالي جمله بفكر فيها بقالي خمس سنوات
هي / قالك ايه
انا / قالي في غيرك دفع اكتر انا خوفت علي البت او الموضوع يتفضح وضربته
انما لو نفذت الخطة زي ما كنت عايز كنت زماني مخلص الموضوع في شهريين بالكتير
هي / دلوقتي هتعمل ايه مش عارف هي عايزها ايه
طب انت اتكلمت معاها في ايه
كلام عادي وبتعتذر وكده متشغليش بالك بيها هخلص موضوعها الاول
واكيد اني اللي فشلت في تنفيذ في الاول اكيد مش هسمح اني يفشل تاني نفس الخطه
هي / يعني راسم علي جواز من رنا
انا / ايه بتغيرعليا
طبعا زبك ده بتاعي ده انا اقطعه لو فكر في غيري
انا / هههههههه
متقلقيش يالبوتي هخلص مصلحتي معاها ومع ابوها وارجع حقي من ابوها وافوق بقي
وافض بقي ليك وموضوع عمك وحقك انتي كمان
هي / شريف انا تعبت من قصه الانتقام دي
انا راضيه بوضعي دلوقتي ونجاحي ومركزي تعال ننسي ونعيش بقي
وانت شركتك ماشيه تمام وأمجد ناجح ومانجح الشغل
انا / الموضوع عندي مش تعويض خساره ماليه الموضوع دم ابوي وحق ابوكي واللي عمك عملها وانكر علاقته بيكم
انا مكمل في اللي بدايته الاربعه لازم اخلص منهم واخد حقي
هي / طب ما تيجي تخلص علي انا الاول
انا / يخرب بيتك مش بتتهدي خالص انتي كسك واكلك علي طول
هي / ااااه طبعا يبقي معايا زب شريف الجارحي وكسي ميكلونيش يبقي احا ده انا اقطع كسي
بقولك ايه نفسي في حاجه مجنونه من بتوع زمان ما تيجي نخرج ونتجنن وتنكني في الشارع
انا / يابت اتهدي دماغي مشغوله خليني هنا دلوقتي
هي / تؤق تؤق انا عايز اتجنن تعال نطلع السخنه عايز اتناك علي البحر
انا / يخرب بيت افكارك المجنونه
هي / يلا بسرعه وشدتني من ايدي
ونزلنا ركبنا عربيتها واخدنا الطريق الدائري ووصلنا طريق السخنه وكانت الساعه اثنين بالليل والطريق فاضي ومن ساعة ما ركبنا العربيه من الشيخ زايد وايدها علي زبي وعمال تدعك فيه
وانا عمال ازعق فيها علشان علي الطريق سابت زبي ونزلت بنطلونها وعمال تدعك في كسها وبتدخل صباعها في كسها وتخرجها وتلحس وتمص وتدوق طعم كسها
انا / يابت اتهدي الطريق
هي / ههههههه انا مجنونها وفتحت سقف العربيه ووقفت علي الكرسي وهي قالعه بنطلونها
انا / يخرب بيتك اقعدي هنتفضح
هي / ياعم احنا باليلل والطريق فاضي
انا/ طب انزلي
واول ما مسكنا طريق السخنه الوسخة نزلت ومسكت زبي ودعكت فيه ونزلت عليه تمصه وصوابعها عمال تدعك في بيضاني وزبي في بوقها
وايدها التانيه عمالها تدعك في كسها وكان القمر منور فوقينا والطريق فاضي وشغاله هي مص ودعك في زبي وزبي ولع علي اخره
انا / اهدي بقي مش عايز انزل لبني احنا علي الطريق
هي / نزلهم في بوقي ولا اقولك اركن علي جنب وانا اراكب علي زبك ونزلهم في كسي لا لا لا اقولك تعال اركن علي جنب وانزل نكني علي شنطته العربيه
انا / انتي مجنونه عايز ايه بس اهدي
هي / عايز زبك في علي طول طب كملي مص وهنزل لبني في بؤقك
هي / من عيني وكملت مص وسرعت في مص زبي وانا سايق وبجري بالعربيه علي 220 مش عايز عربيه او حد يشوف ايه اللي بيحصل
وسيبت ليه نفسي وزبي لحد ما عصرت زبي بايدها وشفايفها لحد ما نزلت لبني وشربت لبني كله ورفعت وشها ناحيتي لاقيت وشها وبوقها غرقان من لبني وعمال تحاول تمسح اللبن وتلحس بلسانها
ونضفت وشها وبوقها بعد ما نضفت زبي من اللبن
هي / ياه زبك ولبنك حلاوين وطعمهم في الهواء الطلق جامد اوي انت ايه ايه الحلاوة ديه
انا / ضحكت عليها وعلي كلامها
وفي اول رست نزلت اشتريت شويه حاجات لينا اكل وشرب
وركبت العربيه تاني وكملنا الطريق
ومشيني شويه وفجاءت بيها بتصرخ وتقول شريف اقف هنا
انا / ايه يابنت المجنونه في ايه
هي / اتخضيت
انا / ايوه اتخضيت عايزه ايه
هي / اعمل حمام
انا / اااحا هنا
هي / ااااااه
انا / ما احنا لسه كنا في الريست هو انا جايب معاي بنت اختي ايه شغل العيال ده
هي / وحياتي اقف هنا
ووقفت بعد قريه مارينا السخنه وهي عدت الطريق ونزلت ناحيه البحر في منطقه منخفضه بين صخرتين
وانا عديت وراها ووقفت لاقتها نزلت بنطلونها والاندر ورفعت بلوزتها وبايدها بدات تدعك بزازها وايدها التانيه بتدعك كسها
انا / 0000 يخرب بيت ابوك ايه اللي بتعمليها ده
هي / المنطقه هنا جامده فشخ بين الصخرتين دول تعال نكني
انا / انتي مجنونه
هي / ااااه هتيجي ولا اطلع اقف كده علي الطريق
انا / خلاص خلاص اسكتي وقربت منها وبصراحه الموقف اصلا يهيج اي حد
وبلفها علشان ادخل زبي في كسها
هي / تؤق تؤق انا عايز اتبسط دلعني
انا / ماشي من عيني
قعدتها علي صخره ورفعت رجليها وكان نور القمر فوق منا ومنور كسها قدامي ونزلت قدام كسها الحس فيه براحه والف لساني علي اشفار كسها وادخل واخرج لساني في كسها وايدي بداعب زنبورها وامسكه واشدها
وغيرت الوضع دخلت صباعين داخل كسها ولساني بيداعب زنبورها وهي عمال تتاوه وايدها بتلعب ف بزازها وهايج خالص وانا عمال الحس في كسها لحد ما نزلت شهوتها وغرقت وشي بيها ووقفت واقربت منها وراحت ماسك راسي وباستني وتشفط لساني وبتقولي عايز ادوق طعم عسل كسي من علي لسانك وقعدنا نبوس بعض ونشفط ونلحس السنه بعض
راحت هي لفت وشها ونامت بصدرها علي الصخره وبايدها باعدت بين فخادها والقمر منور كسها من وارها رجعت الحس شويه في كسها وبليت زبي من بوقي ودخلت زبي فيها وبصراحه كنت هيجت خالص انا كمان وكنت بنيكها بسرعه
هي / شرررررريف شرررررريف
وانا ولا هنا عمال ارزع في كسها بسرعه وعنف
هي / شرررررريف شرررررريف شرررررريف شرررررريف
انا / عايز ايه من زفت
هي / نكني براحه وبرومانسيه النيك علي البحر وتحت القمر ده عايز رومانسيه
انا / ااااحا كسم حياتي رومانسيه ايه بس
من عيني حاضر ما انا مرافق واحد مجنونه ومضطر استحملها بس بصراحه هي استاذت نيك
وفضلت انيك فيها براحه وبرومانسيه وهي كانت بترجع بكسها علي وتقفل وتفتح كسها علي زبي وقعدت انيك فيها اكتر من ساعه كل ما اجي انزل اوقف شويه واهدي وارجع انيك تاني
لحد ما نزلت لبني في كسها
خلصت نيك ومن التعب والارهاق اترميت بين الصخرتين وهي جاءت اعد في حضني وقعدنا شويه حضنين بعض لحد ما النور بداء بظهر قومتها وقومت ورجعنا العربيه تاني
ولفيت ورجعت علي القاهرة
هي / اااحا انت بترجع ليه تعال نكمل علي الشاليه
انا / لا مش هينفع عايز ارجع عايزاشوف مصالحي بقي
هي / ماشي ياشريف بتهرب مني
انا / يابت اهرب منك ايه يامجنونها انتي ما انتي معاي هتروحي فين
هي / قلبي مش مطمن ليك
انا / قلبك ولا كسك ومسكت كسها
هي / ضحكت الاثنين
انا / لا اطمني وحطي خياره في كسك ياه قصدي قلبك ياه قصدي بطيخه صيفيه مش هما بيقوله كده رجعناعلي الشيخ زايد
وبعد مارجعت من السخنه قررت أن اروح ازور والدتي
وفعلا وصلت البيت حسيت اني غريب والبيت غريب عني وشعرت بالغربه من وانا علي باب المنزل
حسيت بالتغيير مش تغير الحيطان أو الديكور لا حسيت اني مش ده بيتي اللي اترببته فيه
ورنيت جرس الباب وفتحت الباب فتحيه الداده اللي مربياني انا واخواتي
وحضنتني وصرخت بصوت عالي شريف بيه
وارتمت في حضني وسلمت عليها وسألتها عن ماما وازاي البيت فاضي كده وفين الناس
واخبرتني اني ماما فوق في غرفتها
وصعدت السلم واقتربت من غرفة نوم ماما وسمعت صوت رنا موجودها جوها وبتتكلم مع ماما
خبطت الباب ودخلت ويارتني ما دخلت صدمت صدمت عمري وجدت امي جالسها علي كرسي متحرك ورنا بجوارها تتحدث معها
واقتربت من امي وارتميت في أحضانها اقبل يداها وراسها وجلست امام الكرسي المتحرك وانا أمام أقدامها وأبكي وهي تبكي وتمسح علي راسي ورنا كانت صامت ورفعت راسي وجدت رنا تبكي في صمت والدموع تسيل علي خدها
وكان مشهد حزين جدا
انا مش فاهم حاجه ورنا ساكت وامي تبكي
واخيرا تحدثت امي
امي / حمد0000 بالسلامه ياشريف وحشتني
انا / وانتي كمان يامي وحشاني وحشني حضنك وضمك لي
وضمتني علي صدرها وحضنتني ومسحت علي راسي
كما كانت تفعل وانا صغير وتداعب شعر راسي باصبعها
ضحكت لاني الحركه ديه كانت بتزعلني
وهي كانت بتحب تعملها علشان تغيظني وانا صغير
امي / لسه بتزعل لم العبلك في شعر راسك
انا / ماما عيب بقي انا كبرت وضحكت وكمان رنا موجودها تقول عليها ايه
امي / متقلقش هي عارف انت ايه
انا / تعرفي عني ايه يارنا
رنا بصت وضحكت وقالت اعرف انك النون الصغنن بتاع ماما
قومت ووقفت في وشها وكل غيظي
انا / انا نونو صغنن شكرا يارنا
ضحكت وقالت لي خلاص متقفش عليا عارفها طبعا انت ايه
أمي / طيب بطلو رغي ويلا علشان ننزل نناكل
ونزلت انا و ماما ورنا نتغداء
وكل ده مشفتش اخويا رمزي ولا اعرف هو فين
وكان الغداء لا يخلي من حديث الذكريات من جانب ماما ورنا مهتمه أنها تسمع من ماما وبنضحكا وكان جلسه لذيذ والوقت عدي بسرعه
ورنا استاءذنت وورحت وطلعت ماما غرفتها
وحطيتها في السرير وقعدت جنبها عايز اسمع واعرف ايه اللي حصل في غيابي وبطريقها غير مباشره عايز اعرف ايه علاقة رنا بامي وازاي هما اصحاب كده
وفين رمزي اخوي وايه اخبار العيله
بصي ياشريف انا مش هتكلم معاك في اللي عملته لاني عارفها انك صح وعملت الصح والبنت تستاهل انك كنت تدافع عنها البنت اخلاق وأدب وجمال وده مش غريب عليك
اولا ما امي قالتلي كده انا سكت وكنت مصدوم
لاني امي متعرفش اني انا اللي كنت مخطط أكده وعايز كده وانا اللي أجرت الرجالهعلشان يعتدي عليها وانا انقذها لحد ما تدخل حياتها
وثانيا لاني كانت فاكر اني امي فهمت اني عملت كده علشان عارف مين ابوها وعلشان كدها هما اتبراء مني
وكنيي اللي امي بتقوله أنه فهمت اني كنت بدافع عنها
وانا سرحان ومش عارف اقول ايه
لاقيت امي بتقولي اني هي عارف رنا كويس وهي عارف هي بنت مين اني رنا غير ابوها وانها مش ناسيها اللي عمله ابوها في ابوي00000 يرحمهم
بس يابني احنا مش هنأخد البنت بذنب ابوها وهي من ساعته اللي حصل ماسبتنيش
ده بالنسبه لرنا وموقفها معايا
وده رد علي السؤال اللي شايفاه في عينيك من ساعات ما دخلت شوفتها هنا وانا عارفها انك مستغرب وجودها في حياتي واهتمامها بي
واحب اقولك اني اللمعه اللي في عنيكي ديه انا فهمها وبقولك من دلوقتي مبروك
أيه انتي بتقولي أيه ياماما
انا / لا طبعا ماينفعش
هي / ايه اللي ماينفعش البنت موافقه علي فكرها
انا / نعم يعني انتي ياست ماما اخدتي موافقة للعروسه قبل ما تخدي راي العريس
هههههههه بتهزري صح
امي / لا طبعا ياخفيف بتكلم جد جدا
انا / وانا مش موافق
امي / انا بأمرك يابن بطني ولم اشوف كلام مين اللي هايمشي
انا / طيب ياماما نبقي نشوف الموضوع ده بعدين
ممكن اعرف فين رمزي وايه حكايته هو كمان وكنش بيزورني ليه
حسيت بامي زعلت والدموع في عينيها وحسيت اني في حاجه بس هي مش قادر تتكلم
وانا كنت خايف اتصدم وفي نفس الوقت كنت هاموت واعرف ايه اللي حصل لاخواتي وايه سبب شلل ماما
لم اشاء ان اضغط عليها في الكلام لاني حسيت اني الموضوع صعب عليها
وغيرت الكلام وسالتها قولتيلي بقي رنا موافقه
بصت وفهمت اني عايز اغير الكلام
امي / اه موافقه وهجوزك الشهر الجاي جهز نفسك البت خطبتك مني
ههههههه عشم ابليس انت والبت مش هتجوز
ماشي يصغنن لم اشوف كلام مين هايمشي
بقولك ايه ياماما انا هاسيبك ترتاحي وتنامي وانا هطلع اوضتي بقي
روح يابن بطني ياصغنون
وضحكت وخرجت من عند ماما
ورحت اوضتي وقعدت علي السرير افكر في اللي بيحصل ده




الجزء السادس
وفضلت افكر ولم استطع النوم ونزلت الصالون تحت ودخلت غرفة مكتب بابا واللي أصبحت مكتبي بعد أن توفي ابي
وجلست علي الشيزلونج ونمت ولكنني كنت صاحي وتذكرت أخر مره دخلت علي ابي هذا المكتب
والحديث الذي دار بيننا
ابي طلب مني اغلاق الباب وطلب مني أن اجلس بجانبه وفي الوقت ده كنت لسه متخرج وبابا كان عيني في شركة الجارحي جروب لأعمال الانشاءات كنت مدير المشروعات
وتحدث ابي عن حال البلد وما سوف يحدث في قادم الأيام وحدثني عن قدوم الثوره واني النظام هيتغير واني حال ناس كتير هايتغير
وكلمني عن اربعه رجال اعمال منافسين لينا هما ربيع الملواني ومحمد البسطاوي ابو عادل وعلي البنهاوي وسيد عطيتو
وقالي اني ربيع الملواني ده بالذات هو خايف منها لانه منافس رئيسي لينا في مشروعات كتير وهو اللي في الصوره في مجال العقارات والباقي في مجالات اخر ولكنهم شبكه مع بعض
واني هو وباقي الاربعه كانوا أصحاب ودفعه واحده في الكليه
واني الصراع بداء من ايام الدراسه بينهما علي النجاح وعلي النسوان والشغل
ولحد ما أبويا وربيع اتفقو أنهما يفتح شركه مع بعض واشتغلت الشركه ولكن حصلت خلافات كتير لاني ربيع كان بينصب ويسرق ومابيسلمش المشاريع وده كان اني سبب بابا يخسر كتير واني ربيع كان بيعمل كده علشان يحبس بابا ويخلص منه علشان يتجوز سها ام رنا بالغصب واخدها من ابويا وربيع كان بيتعمد يغرق ابويا ويحبسه وده خلي ابويا ياسافر الخليج ويبداء من هناك وفي الوقت ده ربيع اتجوز سها غصب عنها وخلف منها رنا وبعد كده سها هربت من ربيع وهاجرت بره مصر
وحك لي ابويا علي سها وادي ايه هو بيعشقها ووراني صورتها
وقمت طلعت صورت سها من خزنة بابا ولاقيت اني سها كانت ملاك تشبه رنا بنتها كتير من صورتها هادئة وجميله وعرفت رنا طالعه جميله لمين
وحكلي ابوي اني بعد ما رجع واشتغل تاني في مصر كان بيتحارب اده اي من ربيع وشركاء الأخريين صحاب زمان لحد ما قدر ينجح تاني ويرجع السوق
وتذكرت ما حدث منهم لابي وتصفيتها جسديا وهو راجع من الغردقه بعد افتتاح اخر مشروع لينا وده كان بسبب صفقة ومشروع جديد كانوا متقدمين ليها وكان في فساد مالي واداري وأبوي كشف شغلهم المشبوه في استيراد كل ما هو ممنوع وأبويا كشف ده وكان ورق الصفقه مع أبي في العربيه وكان كلف المستشار القانوني للمجموعه بتاعتنا انه يتقدم ببلاغ للجهات الرسميه وهو معاه المستندات وراجع من الغردقه بيها ولكن هما دبره لي الحادث عن طريق فك فرامل العربيه والشنطه اتسرقت بعد ما العربيه اتقلبت وابي توفي في الحادث واتايدت الحادثه ضده مجهول ولكن انا بعلاقتي عرفت اني الحادثه مدبره
وتداعت الذكريات في مخيلتي ونمت من الارهاق والتفكير
ونمت في المكتب من الارهاق والتفكير
وصحيت علي صوت الدادها فتحيه بتصحيني ومستغربها ليه انا نايم في المكتب
فتحت عيني وطلبت منها تعملي قهوه
وعملت القهوه
وطلبت منها إن تجلس
وسألتها عن كل شي وما حدث لامي
فتحيه / حضرتك بعد ما حصل اللي حصل وحضرتك اسفها اتسجنت
رمزي بيه اهمل شغل الشركه لحد ما في يوم دخل رمزي بيه علي مامتك وبلغها انه اتجوز
انا / اتجوز مين
فتحيه / سوزي هانم
انا / ايه سوزي خطيبتي
فتحيه /اه للاسف
انا / انا كنت عارف انها واطيها بس مش لدرجه دي
وبعدين
فتحيه / الهانم اتعصبت واتنرفزت وجالها جلطت وحصل اللي حصل
يعني اللي امي فيه ده بسب رمزي
انا / فين رمزي دلوقتي
فتحيه / رمزي بيه في أوربا هو وسوزي بيسافر كل فتره كده يتفسح ويخلص شغل ويرجع
انا / طيب ياداده سيبني لوحدي اتفضلي
قعدت مع نفسي ندمان والوم نفسي لاني بعد ما ابويا اتوفي درت انا الشركه ونجحتها وكنت مهتم باخواتي وكنت بحاول انتقم لي وليهم وفي الاخر ارجع لاجد اسرة مفككه والدنيا ملخبطه
احترت اكتر وبحس اني الدنيا بتوسع مني ومش عارف اخر اللي انا فيه ده ايه
وفي وسط ده كلها لاقيت حازم بيكلمني علي تليفون البيت
انا /الوووو
حازم / شريف بيه
انا / مين معايا
حازم / انا حازم
انا / اهلا ازيك ياحازم خرجت امتي
حازم / من يومين وحشني ياباشا
انا / لا باشا ايه بقي
حازم / امال اقول يامعلم يعني ماينفعش طبعا
انا / قول شريف بس
حازم / عامل ايه ياباشا يوه ياشريف
انا / تمام وانت
حازم / كويس وانا لسه علي وعدي وعازمك عندي في البيت ومنتظرك والمدام كمان بتأكد عليك الحضور
انا / من عيني هازورك اكيد
حازم / تمام منتظرك النهارده علي العشاء
انا / لا النهارده ايه خليها وقت تاني
حازم / لا النهارده والمدام مستني حضرتك علي العشاء
انا / لا مش هاينفع
ولاقيت صوت انثوي رقيق بيتكلم وبيقول هو ايه اللي مش هاينفع ياباشمهندس
انت معزوم عندي ومستنياك ومش هقبل اعذار
انا / اتصدمت شويه وبلعت ريقي اهلا يافندم شرف لي طبعا بس يعني
هي / مفيش بس مستنياك الساعه عشر
واخد حازم التليفون منها وبيقولي المدام امرت مش هاينفع مستنيناك سلام بقي نتقابل بالليل
انا / احا مش نقصاك ياحازم دلوقتي
وخرجت من المكتب وطلعت غرفتي غيرت هدوم وكنت نازل علي السلم سرحان وخبطت في حد طالع السلم ببص لاقيت الملاك في وشي
انا / انا انا اسف
رنا / صباح الخير ايه مستعجل علي فين
انا / ابدا كنت خارج
رنا / شكله مشوار مهم
انا / ابدا مش مهم ولا حاجه
رنا / طيب بعد اذنك اطلع لماما
انا / طبعا ده بيتك
ونزلت قابلت الداده فتحيه
انا / هي رنا متعودها تيجي علي طول
فتحيه / بتيجي علي طول الصبح علشان علاج مامتك حضرتك
انا / اممممم
فتحيه / 0000 يخليها بتحب مامتك اوي عارف ياشريف بيه
انا / ارغي يافوفا
فتحيه / ياه بقالي كتير مسمعتش الاسم ده
انا / قولي بقي عايز ايه
فتحيه / انا نفسي رنا تقعد معانا هنا علي طول
انا / هههههه ازاي يافالحه
فتحيه / انت تتجوزها
انا / امشي يافتحيه نهارك ابيض
وخرجت وصلت لباب الفيلا ورجعت تاني بصراحه كان نفسي اقعد مع رنا
وطلعت تاني ودخلت صبحت علي ماما وقعدت شويه معاها ومع رنا
ورنا استئذنت من ماما انها تنزل الجنينه علشان تسقي الزرع
وامي طلبت مني انني انزل معاها
ونزلنا انا ورنا الجنينه وبنتمشي وهي بتبص علي الزرع وتسقي وانا ماشي جنبها مبسوط لحبها للورد
انا / رنا انا متشكر جدا
وقفت رنا وبصت في وشي ليه بتقول كده
انا / علشان اهتمامك باماما وحبك ليها
انا مش عارف اشكرك ازاي
رنا / انا اللي مش عارف اشكرك ازاي وارد جميلك
انا / مفيش جمايل ولا حاجه
انا / انتي انتي
رنا / انا ايه
انا / انتي انسانه جميله ورقيقه ورمانسيه وانا معجب بيكي وجوايا كلام كتير مش عارف اعبر عنها
رنا بصت قدامها وسرحت ومشيت وهي ماشيها وانا ماشي جنبها و اتكعبلت وكانت هتقع مسكت ايداها بسرعه وسحبتها ناحيتي وكان وشي في وشها وبصراحه من جمال ولون عنيها كنت هتهور واخد شفايفه في شفايفي لاقيتها بتترعش من ماسكت ايدي ليه وهي في حضني وقريبها مني واتكسفت وطلبت مني اسيب ايدها وبعدت وحسيت انها زعلت وطلبت انه تروح
انا / انا اسف مقصدش
رنا / محصلش حاجه
انا همشي بعد اذنك ومشيت رنا وانا مستغرب انا عملت ايه يعني ده موقف عادي
وفضلت طول اليوم في البيت وافتكرت عزومة حازم وقررت اني اروح علشان اللي زي حازم هحتاجه الفترة اللي جايه
ولابست بنطلون جينز وتشيرت وكوتش رياضي ورحت لحازم
واول ما وصلت الفيلا لاقيت حازم في انتظاري وبجوارها زوجتها حنان
سلمت علي حازم ومديت ايدي أسلم علي مراتها ورفعت عيني لاقيتها بتسلم علي بصيت لاقيت مراتها جمل ياعم الحاج جمل
حازم رحب بيا ودخلت الصالون وقعدنا نتكلم
اوصفلكم حنان كانت ازاي
فستان سواريه مفتوح الصدر وفوق الركبه وعاري الظهر ووصفها طولها168 سنتي ووزنها حوالي 64 كيلو بس متوزعين صح علي الارداف والبزاز والطياز بزاز مدوره متوسطه الحجم والبرو رافعهم ونص بزازها خارج بره الفستان
وطياز بارزه ومرفوعه بيضاء شعر كستنائي ارداف مرسومه
لون عيونها عسلي فاتح البت جسم وشكل بصراحه تحفها
قامت هي جابت العصير بنفسها وقدمتها لي بطريقه كلها اغراء وانوثه وهي بتقدم العصير كانت موطيه بزاويه 90 درجه وشها في وشي وطيازها قائمه من الخلف وبزازها كانت نصها ظاهر قدام عيني
وقعدنا نتكلم ونتعرف علي بعض وحازم يحكي عن مواقفه مضحك جمعتنا مع بعض
وبعد كده خرجت هي وحضرت العشاء والسفره كانت مليئه باكل والخمور
وجلست وجلس حازم مقابل لي وبجواره زوجتها
واحنا بتتعش وبنتكلم حسيت بحاجه بتتحرك من تحت الترابيزه وحركه علي رجلي
بصيت بطرف عيني لاقيت حنان مده رجليها وبتداعب رجلي
وشويه ورفعت رجليها لفوق ناحيته زبي وبتحرك رجليها علي زبي
انا في عقل بالي احا انا مش فايق ليك
وكانت بتاكل بطريقه اغرائيها وبتبص ناحيتي وأنا باكل وتغمز بعنيها
وتسالني ايه رايك ياشريف
انا كنت سرحان في اللي بيحصل من تحت ترابيزه السفره
انا / ها
حنان /ايه رايك
انا / في ايه
حنان /في الاكل
انا / الاكل جميل وطعم
حنان /اممممم يعني عجبك
انا /طبعا جميل
حنان / طب مش عايز تحلي
انا / اكيد لازم احلي
اصلي انا بعمل بسبوسه بالعسل الابيض حكايه
انا /اكيد هدوقها
وكل ده ورجليها بتتحرك ونازل دعك في زبي
وزبي وقف ومش عارف اقوم
حازم قام من علي الاكل وخلص
وانا لسه بعمل نفسي باكل علشان مش عارف اقوم من زبي
واول ما حازم قام وقفت حنان وقربت مني وحطت أيدها علي خدي وحركت ضهر أيدها تداعب بيه وجهي
واقتربت مني وقالت لي
حنان / تصدق حازم كان عندها حق لم قال لي انها اول ما شافك كان عايز يرمي نفسه في حضنك بس هو خول مش هيعمله وانت مش هتنيك خول
انما انا اعملها ورمت نفسها في حضني
وانا قاعد علي السفره مصدوم ومش عارف اعمل ايه
وراحت حنان بيساني في بوقي وشفطت لساني في بوقها وهي قاعدت في حضني
انا /طب قومي جوزك هنا
حنان /سيبك منه ده خول هو شرب خمره دلوقتي وهينام واحنا بنتكلم
هههههههه انا عارفه
انا / طيب اهدي بس دلوقتي علشان مش عايز فضايح انا ضيف عندكم عيب
حنان /عيب ايه ده خول واخته شرموطها ديه عيله كلها شمال فك من دور الشرف
شريف ياجارحي انا عرف مغامرتك وحكاياتك ده انت حلم لكل بنت وست
انا / امممم طيب بس اصبري
وقامت من علي حجري
وجاء حازم وقعدنا نتكلم ونشرب وفعلا ذي ما قالت حنان اني حازم هينام بعد ما يشرب ونعس حازم علي الكرسي
قامت حنان وقربت مني ومسكت زبي ياااااه اخيرا
انا / اخيرا ايه
حنان / مسكت الزب ده من ساعة ما الخول ده حكالي أنه قابلك وبقيت اصحاب انت وهو وانا بحلم باليوم اللي امسك زبك واشوفه بعيني ويدخل كسي
طب حققي حلمك
وقعدت بين رجلي ومسكت زبي تحسس عليه من فوق البنطلون
وتداعب بيضاني وزبي وقف وقربت منها وفتحت السوسته وخرجت زبي من البنطلون وخبط زبي في وشها وهو خارج
بصت أااااااح
حنان / كل ده زب ده عريض وكبير تصدق حازم كان عندها حق لم وصفلي زبك
انا / احا هو شاف زبي فين الخول ده
حنان ما هو خول كان لازم يعاين البضاعه
بيقولي مره انت كنت بتستحم وانت في السجن والحمام كان فاضي دخل وراك وقعد يبص عليك من خرم باب الحمام وشاف زبك وانت بتستحم وكان زبك واقف
حنان /اممممم اسمحلي أمص زبك
بالتأكيد اتفضلي
ومسكت حنان زبي وقربت من راس زبي وحركت لسانها علي راس زبي ولفت لسانها عليه وكانت بتفتح راس زبي بلسانها وبتدخل لسانها في فتحت زبي
وكانت فتحت زبي اصلا عريضه وكانت بتداعب فتحت راس زبي بلسانها وبلت راس زبي بلسانها وغرقت زبي
ودخلت زبي كل في بوقها وكانت بتلحس وتمص زبي من الجناب ومن تحت من العروق وبتشفط بضاني وتعض فيهم عض خفيف وتدعك في بيضاني وهي بتدعك في بيضاني نزلت بصباعها ناحيه خرم طيزي وكانت عايز تدخل صباعها في طيزي
واول ما حسيت كده زقتها برجلي وقعتها علي الارض ووقفت برجلي ودست علي وشها وضربتها برجلي في بطنها ورفعت البنطلون
انا / يابنت الوسخه مش شريف الجارحي اللي يتعمل معاها كده
حنان / قامت بسرعه ومسكتني من رجلي وكانت بتبوس رجلي وبتعيط انا اسف اسف مقصدتش ما تمشيش انا اسف انت دكري وسيدي انا شرموطه ولبوه ليك نكني وافشخني عذبني نفسي بجد في دكر يقطع كل حته في جسمي عايزه اتفشخ من راجل بجد وانا عملت كده علشان اشوفك راجل بجد ولا زب كبير وخلاص هتناك منه انما طلعت راجل بجد وانا قررت اني اسلمك نفسي تهتك شرفي وتعذبني وتهري كسي نفسي اتفشخ واكون عبده لراجل يكون هو سيدي وانا خدامها ليه
نفسي احس اني عبده ليك ومن النهارده انت سيدي وسيد الخول ده هو واخته الشرموطه اللي مدورها
انا / وقفت مستغرب ايه اللي بتقوله بنت المجنونها ديه انا اعرف وبسمع عن الساديه والعنف في النيك انما مجربتش يعني بس اللي افهمه اني الجنس متعه مش عذاب
وفكرت اني امشي بس بصراحه البت شهيه وجسمها فاجر وانا دايما بضعف قدام الجمال ومتعود اي نيكه تيجي ما ينفعش اضيعه من ايدي
انا / والمطلوب دلوقتي
حنان / تعال نطلع فوق ياسيدي
انا / ديه شكلها مجنونه بقي طب بعد ما نطلع فوق
حنان / هتعرف كل حاجه فوق ياسيدي
وطلعنا فوق انا وهي ودخلنا اوضة النوم وطلبت مني اني استناها في الاوضة وفتحت الدولاب وطلبت مني اني اشوف اللي في واللي يعجبني اطلعه
وبصيت في الدولاب لاقيت ادوات جنسيه كتير كلابشات يدين ورجلين واحزمة ربط وانل بلج وعصايه طولها خمسين سنتي وبتنتهي باشرطه جلديه وكرباج طوله حوالي 180 سنتي وخرزانها وفيبريشن كهربائي وحاجات كتير
واستنتي شويه لاقيت حنان داخلها علي ايديها ورجليها وباصه في الارض شكل العرض كان مغري جدا بالنسبه لي اول مره هشارك في نيك عنيف والادوات موجوده وزبي مولع من جمال البت يبقي ليه ارفض
حنان / سيدي يامرني بايه
انا / ااااااممممم
فكرت شويه ورفعت وشها بايدي وهي عينها في الارض وقعدتها علي ركبتها وطلعت زبي وطلبت منها تمصها وبداءت تمص زبي وتمسكه بايدها ضربتها علي وشها
انا / ايدك الوسخه ديه متمسكش زبي
حنان / حاضر ياسيدي كملي
مصت شويه زبي تاني ومسكت الكلابشات وكلبشت ايديها وره ضهرها ومسكت بوقها بايدي وفتحتها ودخلت زبي لاخر بوقها وكنت بنيكها في بوقها وهي عمال تكح ونفسها بيقطع خرجت زبي شويه تاخد نفسها ورجعت كملت وكنت بسرع في ادخال زبي لحلق زورها وبنيكها في بوقها
وزقتها بعد كده برجلي ووقعت علي الارض ورحت ونومتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبعدت بين فخادها وايديها وراء ضهرها وكنت بنيك كسها برجلي وبدخل صوابع رجلي جوه كسها وادوس علي كسها وافعص زنبورها بين صوابعي وخرجت رجلي ووقفت علي وشها وطلبت منها انها تلحس وتدوق طعم كسها من علي رجلي ونفذت وكانت بتلحس وتمص صوابع رجلي
حنان / امممممم طعم كسي من علي رجل سيدي جميل نيك كسي برجلك تاني ياسيدي انا عايز اموت تحت رجلك وزبك
انا / من عيني يالبوه سيدك هيريح كسك
ووقفت حنان وقعدتها علي السرير وفتحت رجليها وربطهم علي اطراف السرير وجبت العصايه ام شرايط جلد وبداءت اداعب كسها بالشرايط واضرب كسها بيه براحه
حنان / اضرب جامد ياسيدي شريف نيك كسي اهريه اضرب كس لبوتك وتحت امرك وانا هجت اكتر وكنت مستمع وانا بنيكها وبحرك الشرايط الجلد علي كسها الناعم وزيدت في ضرب كسها وهي بتصرخ وانا كل ما صوت صريخه يعلي انا ازيد في ضرب كسها وفضلت اضرب كسها حد ما لاقيته عنيها برقت واتشنجت وجسمها بيترعش وبنتزل عسل كسها
هديت شويه ووقفت افكر انا ممكن عمل ايه تاني واستخدم ايه تاني معاها بصيت لاقيت احزمت ربط وقفت حنان ورفعت ايدياه وربطهم في بعض وربط ايديها بحبل وعلقتها في النجفه وكانت واقفها وايديها مرفوعين لفوق ومربطين وجبت الانل بلج ودخلتها في طيزها ومسكت الخرازنه وبداءت احرك راس الخرزانه وطرفها علي جسمها واداعب بيها ضهرها وهي هديه وحاست بالامان ومرة وحدة رفعت الخرزانه ورحت ضاربها علي طيزها اتنطرت من مكانها واتخضت وصرخت
حنان /ااااااااااااااااااااااي ياطيزي
انا / مالها طيازك
حنان / وجعتني اوي
ورحت ضاربها تاني علي طيزها
حنان / ااااااااااااي
وفضلت اضربها علي طيزها الجيلي لحد ما طيزها حمرت وكانت طيزها وهي حمراء وشهيه وشكلها جميل وده خلاني اخرج زبي وامسكها بايدي وادخله في طيزها علي الناشف وصرخت حنان من دخول زبي المفاجاء ليها وكنت بنيك طيزها وررفعتها علي دراعي وزبي في طيزها ومازالت مربوطها ومتعلقه وضهرها لوشي وزبي في طيزها وريحت راسها علي كتفي وانا بنيكها ريحتها كانت شهيه وده خلاني اعض رقبتها وكتفها عض جامدها
حنان / ااااااااااااااااااااااااي براحه
انا / اسكتي بالبوه
حنان / حاضر ياسيدي اللبوه نكني بقي ونططني علي زبك
ونكتها في طيزها شويه ونزلتها تاني
ولفيت وشها وبصيت في وشها لاقيت الميكب بتاعها سايح وكحل عنيها سايح ووشها كل ملخبط بصراحه وشها كان مغري اني اضربها عليه
وضربتها بالقلم وفتحت بوقها وتفيت فيها ومسكت بزازها اشد فيهم واضربها علي بزازها واشد حلمات بزازها
حنان / كل بزازي ياسيدي عضني فيهم انا عايزك تقطعهم بسنانك وانا ازيد في عض حلمات بزازها لحد ما عيطت من العض وشد حلمات بزازها
حنان / ارجوك ارحمني كفايه
ودخل زبك ونزل لبنك جواي ارويني
انا / كسمك هو لبن شريف الجارحي ينزل بالساهل او ينزل لاي لبوها
حنان / بس انت سيدي وعايز ادوق لبنك
انا / بمزاجي افكر امتي انزل لبني
حنان / طبعا ياسيدي بمزاجك وبراحتك بس عبدتك محتاج ترتاح ريح كسي
طيب هفكك واخليكي تشربي لبني كمان وفكيتها ونومتها علي الارض وقعدت علي وشها ودخلت زبي في بوقها وكنت بنيكها في بوقها وادخل زبي لاخر حلق زورها وسرعت في نيك بقها ونزلت لبني كل في بوقها وصفيت زبي في بوقها وخرجت زبي ومسكت بوقها بايدي وقفلتها وامرتها تبلع لبني كلها وبعد ما بلعت اللبن خليتها تنضف زبي من اللبن ونمت علي السرير ساند ضهري علي السرير
انا في عقل بالي وبفكر ايه كميه المتعه ديه اللي جربته مع اللبوة ديه اول مره انيك حد بعنف كده انا بحب النيك والقوة في النيك انما تعذيب وضرب وادوات حاجه جديده علي
انا بكلم نفسي / اااحا كل ده والصويت وصوت الضرب والعرص حازم نايم ازاي
ونديت علي حنان قامت من علي الارض
حنان / امرك ياسيدي
انا / الخول فين
حنان / تلاقيه لسه نايم تحت
انا / احا كل ده وصويتك وماصحيش
حنان / حتي لو صحي ما هو خول اكيد لو صحي هيجي هنا يتناك جنبي
انا / هههههه دي انتي مسخره
حنان / ما هو بصراحه نفسه يدوق زبك برد ك وانا وعدها اني اخليه يدوق
انا / وانتي بقي ياكلبتي مين قال ليك اني هسمح اني انيك خول
حنان / ياسيدي ده مش خول ده ولا اجدع شرموطها ده عنده انوثه اكتر مني جرب مش هتندم
انا / انتي عبيطه اجرب ايه
حنان / سيب نفسك للعبيدك
وسمعت صوت بيقول واحنا نفرفشك
انا / احا انت صحيت امتي
حازم ومين قال اني كنت نايم
انا / ياولاد الكلب ده انتم مخططين لكل حاجه
حازم / طبعا علشان نعجب سيدي شريف الجارحي ولاقيت حازم بيحرك زبي ويلعب فيها
اانا / شيل ايدك ياخول ايه يامعرص
حازم / زبك حلو اوي وعريض وتخين نفسي ادوق طعمه ونزل بسرعه علي زبي
حازم / امممممم امممممم اه جميل زبك حلو نيك بوقي نكني ومتعني
سنه وانا بحلم باليوم ده افشخني ياسيدي
انا / واقف مستمتع الصراحه وقعدت وطلبت منه يكمل مص في زبي
وبصراحه الواد ولا اجدعه شرموطها وكان بيمص زبي ويدخله ويخرجه من بوقه ويبل أيدها من لعابه ويمسك زبي يحركه بايدها ويضرب وشه بزبي
وجاءت حنان وقعدت جنبه والاثنين كان بيتبادل في مص زبي حنان بتدخل راس زبي في بوقها وحازم ماسك بيضاني وبيلحس فيهم
واستمر الاثنين في مص ولحس زبي وحنان قامت جابت زب صناعي ودخلته في طيز حازم
حنان / ايه رايك في زب سيدك يامعرص
حازم / حلو حلو اوي نيكي طيزي ياستي علشان اعرف امص زب سيدي شريف
حنان / ايه رايك في نيك ستك حنان
حازم / حلو اوي بس انا نفسي ادوق زب سيد ستي حنان سيدي شريف عايز احس بزبه جوايا
حنان / بعد اذن سيدي شريف اسمحلي اطلب منك تبرد طيز الخول ده وتريح طيزه
انا / اممممممم سيدك بيقولك لا خليها تاكل كده
حنان زقت حازم بعيد ومسكت زبي
حنان / امممممم طعم زبك جنان وحيات غلاوت زبك انا همصه وابله ودخله في طيز الخول ده
انا / دلعي زبي الاول وافكر انيكه ولا لا
حنان / من عيني ومسكت زبي ودخلته كله في بوقها وكانت بتمص وتبل زبي من لعاب فمها وغرقتها كلها
حازم / يلا ياسيدي بقي بمياصه
انا / طب ياخول فلقس
وفلقس حازم علي طرف السرير وقربت منه وحنان جاءت ومسكت زبي بايدها وحطته علي خرم طيز حازم وكانت بتحركه علي خرم طيزه وحازم وهو هائج وعمال يحرك طيزه شمال ويمين علشان زبي يدخل
حنان / بتضحك وتقوله بتاكلك ياخول
حازم / قوي وكالني اوي عايز زب سيدي في طيزي سيبي زب سيدي يدخل
دخله يادكري ودكر مراتي دخله كله
وحنان سابت زبي ونكت حازم في طيزه وهو عمال يوحوح ويصرخ بانوثه
حازم / اااااااه ااااااه زبك جنان متعني
وخرجت زبي من طيزه ودخلت زبي مرة واحدة وبقوة وخرجت من حازم ااااااااااااه طويله خلت زبي يقف عي اخره الواد كان جواها انثي وللا اجدعه شرموطه
وحنان قامت ونامت قدام حازم وطلبت منه انه يلحسلها كسها ويجهزها لزبي
حنان / عارف ياخول بالمناسبه الجميله ديه انا هاخليك تلحس كسي علشان اجهزها لسيدك شريف انما مش علشان انت راجل وهتعرف تمتعني وده بعد اذن سيدي طبعا
حنان / ايه رايك ياسيدي
انا / اممممم بس ده عرص متناك يحط لسانه قبل زبي لو انتي هايجه انا اريح كسك مش المتناك ده بصي بقي هات الفيبريشن ده ونيكي نفسك بيه علي ما اريح الخول ده انما يلحسلك وانا انيكك بعديه احا لا طبعا
حنان / حاضر هجيب الفيبرشن وهنيك بيه نفسي واسخن كسي علي ما تريح الخول ده
انا / يلا ياشرموط هز طيزك علي زبي
حازم من عيني وقعد يهز طيزه ويحركه وينيك نفسه بزبي وقعدت ارزع في طيزه وانيكه لحد ما نزلت لبني كله في خرمه
وطلبت من حنان تلحس وتنضف زبي وتشرب لبني من طيز العرص جوزها
ومسكت حنان زبي تنضفه ولحست خرم طيز حازم وشربت اللبن كله
وقعدت اريح شويه وطلبت منهم يمص زبي تاني علشان انيك حنان في طيزها
ومسك الاثنين زبي يمصه وزبي وقف تاني من مصهم وهيجانهم
ومسكت حنان وكتفت ايديها وراء ضهرها وخليتها تفلقس ودخلت زبي مرة واحده في طيزها وصرخت وضحك عليه حازم
حازم / ايه زبه كبير علي خرمك
حنان / اااااه كبير اوي وناشف بس جامد نكني ومتعني واهري خرمي
ونكت حنان في طيزها وخرجت زبي وخليت حازم يبله تاني ودخلت زبي في كس حنان ونكتها في كسها
حنان / سيدي نزل لبنك في كسي نفسي احمل من دكر بجد عايز واد شبهك علشان لم يكبر ينكني وينيك الخول ابوه
انا/ ضحكت وانتي لسه هتستني يكبر وينيكك وانا رحت فين يالبوه
حنان / انت سيدي وهتفضل تنكني بس انا عايز دكر زيك يشبهك
انا / من عيني يالبوه هخليكي تحبلي في دكر زبه كبير زيها علشان ينيكك ويينك المتناك جوزك
حنان / حبلني ياسيدي
وفضلت ارزع في كسها جامد وبسرعه وشويه واهدي والبت وقعت علي وشها من كتر النيك ونامت علي بطنها نمت عليها وفضلت انيك فيها بعنف وبسرعه لحد ما نزلت لبني جواها
وحازم جري علي يمسك زبي ينضفه وراح علي كس جنان يرضع منها ويشرب لبني من كسها
حازم / امممممم طعم كسك حلو وهو فيه لبن سيدي امممممم اه نزلي لبن سيدي في بوقي اروي عطشي اممممم
وفضل حازم يلحس ويمص كس حنان لحد ما نضفه وشرب لبني كله
وبصيت في الساعه لاقيت الساعه خمسه الفجر اكتر من ست ساعات وانا معاهم وبنيكهم وحنان طلبت مني انام عندهم
وطلعت علي السرير ونمت وحنان نامت جنبي من ناحيه اليمين وعلي شمالي نام حازم

الجزء السابع
ونمت ونامت جنبي حنان وحازم متلصقين ورجل حنان علي رجلي وايدها علي زبي وحازم جنبي من الناحيه التانيه
ونعسنا لحد العصر وصحيت علي صوت عالي وزعيق
فتحت عيني لاقيت موزها انما ايه جامدها فشخ موزها طويلها ولابسه ترنج رياضي بسوسته والسوسته مفتوحه وبزازها خارجه من الترينج وشعرها سايبه ونازل خصلتين علي عنيها وطيازها وسط ومدوره عاملة ذي الجلي بتتهز مع كل حركه منها
حازم / بتزعقي ليه ياعبير
عبير / احا ايه اللي انت عامله انت والشرموطه مراتك مش انا مانبها عليكم الشرمطه ديه تكون خارج بيتي
حازم / ده مش بيتك لوحدك ده بيتي انا كمان وانا حر
عبير/ حر ايه يامعرص وانت نايم زي الخول وكمان منوم جنبك واحد خول زيك والشرموطه مراتك نايمه علي زبه
صحيت واتعدلت وقعدت علي السرير ببص بغل ليها ومستني اشوف اخرتها ايه مع اللبوة ديها
عبير / ومين ده كمان
حازم / ده شريف الجارحي صاحبي
عبير / صاحبك وضحكت هههههههه واتعرفت عليه فين تلاقيه رد سجون زيك
حازم / ده شريف بيه صاحبي ثم وانت مالك هو مين ده اصلا
بصت لي عبير يلا انت كمان قوم البس هدومك وغور من هنا
وقفت وقربت منها وماسك نفسي ومش عايز اتكلم وانا ببص عليها بغل
عبير / يلا انت كمان غور من هنا مش ناقصه قرف ونجاسها علي الصبح وبتزوقني علشان اطلع من الاوضه غور من هنا يلا
قربت منها وضربتها بالقلم وقولتلها
انا / جري ايه يالبوة انا ساكت ليكي من الصبح انما مش انا اللي يتقال ليه غور وواحد متناكها زيك تتكلم معاها كده
عبير / اتصدمت من رد فعلي وتفت في وش حازم وخرجت من الاوضه
حازم / انا اسف ياشريف
انا / خلاص محصلش حاجه
حنان / وحياتي عندك ياسيدي ما تزعل
انا / خلاص قولت مبحبش الرغي الكتير
ولبست هدومي وانا خارج جريت عليا حنان وحضنتني وبستني في بوقي
حنان / هستناك تاني ولو تحب في اي وقت اطلبني اجي ليك في اي مكان انت من النهارده دكري وسيدي وانا خدامتك
سلام ياحنان
حنان / مع السلامه ياسيدي
وخرجت من عندهم وروحت البيت لاقيت الملاك قاعد في الحديقه لوحدها
انا / مساء الخير علي احلي عيون
رنا / اتكسفت وبصت في الارض مساء النور عامل ايه
انا / تمام وانتي
رنا / كويسها
انا / رنا كنت عايز اعرف هو انا زعلتك في حاجه
رنا / لا ابد
انا / امال مشيت ليه علي طول امبارح وحسيت انك زعلتي هو انا عملت حاجه تزعلك
رنا / لا مفيش
انا / امال مشيت ليه علي طول
رنا / اممممم انا اصلا انا وتهته في الكلام
انا / مالك بس ممكن تبصي لي وتكلميني وبلاش كسوف
رنا / اصلا انا اتكسفت لم مسكت ايدي وقربت مني قوي كده انا مفيش حد لمسني او قرب مني زي كده وانا اتكسفت وكده
انا / ضحكت وفضلت اضحك
رنا / ممكن اعرف حضرتك بتضحك علي ايه دلوقتي
انا / حضرتي بيضحك عليكي علشان حضرتك بتتكسفي
رنا / شرررريف ارجوك متكسفنيش وتضحك علي
انا / حاضر مش هضحك
رنا / ثم اني ايه اللي بيضحك يعني في الموضوع
انا / اصلي انا لاول مره اعرف بنت جميله وقمر زيك كده لا وكمان بتتكسف وبتخجل
رنا / ليه هو انت تعرف بنات كتير
انا / ياه كتير جدا
وحسيت انها زعلت
انا/ لا طبعا بهزر انا معرفش بنات خالص
انا/ رنا انا اممممم وسكت
رنا / انت ايه مالك
انا / مش عارف انا بيحصلي ايه لم ببقي معاكي واصلا بجد كسوفك وخجلك وجمالك دول مش طبيعي خالص وده مخليني مبعرفش انا بقول ايه او عايز ايه وانا معاكي
رنا انا من ساعه ماشوفتك وانا معجب بيك وبجمالك وروحك وطيبتك
رنا / شررريف ارجوك بلاش الكلام ده دلوقتي وسيب كل حاجه لوقته وبعد اذنك انا هطلع اسلم علي ماما وهمشي
ومشيت رنا وسبتني في حيرتي يعني انا كنت بعمل كل ده علشان اوقعها وانتقم من ابوها وهي تيجي توقعني في حبها وضحكت علي نفسي والدنيا اللي ماشيه معايا بالعكس
ومرت الايام وكنت بقرب من رنا اكتر وكن بنتكلم وبنحكي وعرفت عنها انه مرتبط بابوها بالاسم بس انما هي مش زيه خالص واني هي اتربت في بيت جدتها بعد ما امه هربت من ابوها واني هي بتحضر دكتورها في الاداب والشعر وعرفت هي رومانسيه وحساسها ليه وكانت كل يوم علاقتي بتتطور بيها اكتر وبنقرب من بعض اكتر
وفي يوم بعد ما مشيت رنا وانا جالس مع امي
امي / شريف
انا / نعم ياأمي
امي / مش ناوي تشوف حياتك ومستقبلك بقي مش كفايه العمر اللي ضاع منك
انا / ايوه يعني ياست نوال عايزاني اعمل ايه
امي / تنزل شركتك بقي وتشوف مالك وتتجوز بقي نفسي اشيل ابنك قبل ما اموت
انا / بعد الشر عنك
امي / يابني العمر خلاص مبقاش فيه
انا / 0000 يطول في عمرك
امي / بص رمزي راجع الشهر الجاي اول ما يرجع تلغي التوكيل اللي انت عمله ليه وارجع الشركه تاني واشتغل
وسكت شويه وسرحت لاني عارف اني رمزي عمل توكيل لسوزي وسوزي باعت الشركه لنفسها وهي استولت علي كل حاجه
انا / حاضر ياامي لم يرجع رمزي
امي / وكمان عايزك تروح تتقدم لرنا كفايه كده بقي وهنعمل الفرح لم اخوك يرجع
انا / ده انتي مخطط لكل حاجه بقي
امي / ايوه
انا / حاضر من عيني
ورجع اخويا ومراته من السفر
ومن اول ما دخل البيت وتفاجاء بوجودي وحسيت اني هو زعل لم شافني
علي الرغم اني انا اللي حقي ازعل منه ولكنه كان واحشني اخويا الصغير
جريت عليه وبسلم عليه مد ايده سلم وبدون ان يقرب مني ودخلت سوزي من بعده وشعرت به سعيدها لم شافتني وسلمت عليها
ولكن لاحظت اني رمزي بيتعمد يتجاهلني ويتجنب الحديث معي وسوزي كانت بتحاول تتكلم معايا وتقرب مني ولكنني كنت انا من يتجنب التحدث معها
ومنذ ان عاد رمزي وسوزي للمنزل ولاحظت اني سوزي مسيطرها علي رمزي بدرجه كبيره ومتحكمها في الشركه وكنت خايف اتكلم مع رمزي في موضوع الغاء التوكيل اللي انا عماله ليه لم كنت في السجن علشان يدير الشركه لاني عارف انه كتب كل حاجه لسوزي وانا لو اتكلمت وماما عرفت رمزي عمل ايه هتتعب اكتر
وكانت لم ماما تكلمني في موضوع الشغل كنت بتهرب من اسالتها وبحاول اني اطمنها اني الشغل تمام
وفي يوم سافر رمزي للغردقه لانهاء بعض الاعمال هناك وكنت سهران في المكتب
وفؤجت بسوزي داخل عليا المكتب
اوصفلكم بقي سوزي سوزي بتتمتع بجمال وتشبها الممثلة التركيه بيرين سات (سمر )شفايف كبيره عيون عسليه جسم فرنساوي متناسق
دخلت سوزي عليا وانا قاعد علي الشيزلونج وجاءت وقعدت جنبي
سوزي /انت بتتهرب مني وبتتجاهل الكلام معايا ليه
انا / ضحكت ههههههههه
سوزي / علي فكره لو انت زعلان مني اني اتجوزت اخوك فانا عايزها اقولك اني ده كان غصب عني اخوك غصب علي اهلي وحاول بكل الطرق اني اتجوزه وانا كنت رافض عارف ليه
انا / ههههه مش عايز اعرف الموضوع منتهي بالنسبه لي
سوزي / شريف ارجوك اسمعني
انا / اتفضلي قولي اللي عندك انا مصدع ومش فايق ليك اصلا
سوزي / عارف انا كنت رافض ليه اتجوز اخوك علشان بحبك انت وعايزك انت وبموت فيك انت
وقربت مني وحطت ايدها علي قلبها وقالت لاني ده بينبض بحبك انت وبيحب ده وشاورت علي قلبي وحط ايدها علي قلبي
سوزي / شريف انت مش متخيل حجم الضغوط اللي مارسه اخوك علي اهلي
واهلي وافق مضطرين وانا كمان ولكنني من ساعة ما اتجوزت رمزي وانا عايش في جحيم مكنتش متخيلها نفسي بحب شخص زي شريف واتجوز واحد زي رمزي
انا مش بحبه انا بحبك انت
انا / سوزي كفايه تمثيل انا فاهمك كويس جدا
سوزي بصت لي وكانت عينها بداءت تدمع
سوزي / بداءت تعيط وتشهق وفي وسط دموعها انا مش بكذب ياشريف او بمثل عليك
انا عايشه في جحيم حقيقي محرومها من حنان راجل بجد انا جربت حضنك وضمك لي كنت بحس في حضنك بالامان ولكن مع رمزي ومع كل لمسه منه او حضن بحس اني مرعوبها بحس اني مليش حد يحميني
واترمت سوزي في حضني وبتعيط وبتترجاني اني اضمها في حضني وبتشدني ناحيتها وبتتطلب مني اني اضمها علي صدري واحضنها
ولكنني مقدرتش اضمها وفكرت ازاي اعمله دي مرات اخويا تربيتي ماتسمحش اني اخون اخويا
سوزي / ارجوك ياشريف خدني في حضنك زي زمان ضمني ليك
سبتها في حضني شويه وهي لاحظت اني رافض اضمها ولكنها استمرت في وضع راسها علي صدري وبعد ان هداءت بعدتها عني وقمت وطلبت منه مغادرة المكتب
وخرجت سوزي وهي تبكي وجلست اتذكر ذكرياتي معها
سوزي اتعرفت عليها لم جاءت واشتغلت سكرتيرها في الشركه وهي من الطبقة المتوسطه ولكن كانت تتمتع باخلاق وجمال شدني ليها وده خلاني اخطبها وكنا مخطوبين ولم يحصل بينا اي تجاوزات اقصي حاجه كانت مسكت ايد او حضن كانت ماهره في تمثيل دور الشريفها وبصراحه انا باعترف اني اتخدعت فيها لاني بعد ما اتسجنت بفتره بسيطه جاءت لي معلومات انها سربت معلومات صفقات وعلي علاقة بي رجل اعمال تقيل بس مقدرتش اعرف هو مين واني هي بتروح ليه شقه خاصة وكاتب عليها عرفي ولم عرفت كل المعلومات ديه لم جاءت يوم لي السجن زياره انا فسخت خطوبتي منها بحجت اني مش عايز اظلمها معايا وتقعد تسناني خمس سنين وفعلا فسخت الخطوبه وطلبت من رمزي وقتها اني يرفضها من الشركه وفعلا رمزي رفضها من الشركه وانقطعت اخبارها لحد ما خرجت وعرفت النصيبه الكبيره اني اخويا اتجوزها
ضحكت مع نفسي لاني عارف ومتاكد انها بتمثل هي متعرفش اني انا عارف هي عملت ايه وكانت بتعمل ايه والحاجه الوحيده اللي انا مش قادر اعرفه او افهمه ازاي رمزي اتجوزها
واستمرت ايامي شبه بعض مفيش جديد الا تتطور علاقتي برنا وكنا بنخرج مع بعض وكان كل يوم حبنا لبعض بيزيد وكنت كل ما اتكلم معاها في موضوع الجواز تتهرب مني وتغير الكلام
وفي يوم قررت اني احطها قدام الامر الواقع ورحت من وراها اقابل ابوها
وفعلا رحت اتقدمت لرنا وابوها
وطلبت اني اقابله واقبلني في النادي وقعدنا مع بعض وبعد السلامات
ربيع / خير ياستاذ شريف انت طلبت تقابلني ايه الموضوع وياريت بسرعه علشان وقتي
انا / ربيع بيه انا طالب ايد بنتك رنا
ربيع / نعم انت اتجننت انت بتقول ايه
انا / ايه الجنان اللي في كده
ربيع / طبع جنان وانا مش ها وافق ومش معني انك عملت عمل بطولي وانقذتها اني اجوزهالك
انا / ومين قال اني بطلبها لجواز علشان كده انا بحبها وعايز اتجوزها
ربيع / بص ياشريف انا راجل عملي ومابحبش الكلام الكتير
انا / وانا كمان فياريت تقول اللي عندك
ربيع / انا مش موافق علي اني اجوزك بنتي الوحيدها
انا / ممكن اعرف ليه
ربيع / بص من غير كلام كتير وهكون صريح معاك علشان مش عايز ادخل ثعبان تاني في حياتي كفايه ابوك
انا / هههههه ياه ابوي كان تعبك اوي كده
ربيع / ابوك مات وادفن بلاش نتكلم في الماضي علشان لو دورنا في الماضي هتزعل
انا / ههههههههه ههههههه
ربيع / ايه المضحك في كلامي
انا / علشان تهدديك ده ملوش اي لزوم عندي وانت عارف كويس اوي كده وجواسيسك ورجالتك اكيد وصله ليك اني اقدر اعمل ايه
بص بقي اسال بنتك وشوف رايها واللي متاكد منها انه هاتوافق
واحب اقوللك اني اللي ابويا معرفش يعمله انا اقدر اعمله واعمل اكتر منه
و لا تحب نجيب عبير وعادل ونرجع ذكريات فيلا المريوطيه والصفقات اللي حصلت هناك والاحتفال اللي تم
عارف بيقوله عليك انك 0000 ولا بلاش احنا نتفرج احسن ونحكم
ربيع / افهم من كده انك بتهددني وبتلوي دراعي
انا / احسبها ذي ماتحب ياريت بقي بسرعه تبلغ رنا وتحدد ميعاد الفرح علشان انا مستعجل علي الجواز
ربيع / ماشي ياجارحي
ومشي ربيع وانا واثق انه هو عايز دلوقتي يولع فيا بس مش هيقدر لان هو عارف اني رنا اتعقلت بي وبتحبني ومن مصلحته دلوقتي انه مايعدنيش لاني العين مفتحه عليه ومشاكله كترت
وفؤجئت تاني يوم برنا بتطلب تقابلني بره البيت
وفعلا روحت وتقابلنا وجلسنا في مطعم علي النيل
رنا / شريف انا ممكن اعرف انت ليه عملت كده
انا / خوفت يكون ابوها حكي ليه الحديث الي حصل بينا انا عملت ايه يارنا
رنا / يعني انت مش عارف
انا /لا مش عارف انت بتتكلمي علي ايه
رنا / ماشي استهبل براحتك بس علي العموم علشان انت طلبتني من بابا
انا / طيب ايه المشكله انا محتاجك في حياتي وطلبتك
رنا / بس انا مش مستعدي للخطوه ديه دلوقتي
انا / ممكن اعرف ليه
رنا / شريف انا لاول مره هفتح قلبي لحد وهكلمك علي اللي جوايا
انا / اتفضلي
رنا / بص ياشريف انت راجل بجد وراجل جدع واي واحده تتمناك بس انا خايف ومتلغبطها
انا / خايفه من ايه
رنا / مش عايزها اتعذب واتجرح عايز احس بالامان عايز اعيش مستقرها مش مهدد او خايفها فاهمني ياشريف
انا / رنا انا مقدر شعورك وخوفك ده بس يعني انا باوعدك اني اكون حمايتك وسندك واوعدك اني هافضل احبك طول عمري
رنا / شريف بصراحه انا عشت طفوله كلها خوف ومشاكل بين اب مش سوي كان بيعامل ماما اسوء معاملها لحد ما ماما هربت منها وعرفت تتطلق وسافرت بعيد وسابتني اعيش مع ابويا اللي ضغط عليها علشان يطلقها انه تيسبني معاها لحد ما واعيت لنفسي وجدتي ربتني ولولاها كنت مش عارفها انا ممكن اكون ايه او حياتي عاملها ازاي مع اب زي ده
وكانت عنيها مليئه بالدموع ولكن لم تتدمع
قربت منها ومسكت ايدها وكنت بوعدها اني احميها ومجرحاش او اخونها وكنت بطمنها اني هاصونها واحافظ عليها
رنا / شريف انا واثقها فيك بس عايزاك توعدني انك تكون سبب لسعادتي مش لجرحي او عذابي
انا / اوعدك يارنا اني اكون سندك وحمايتك ومصدر امان ليكي
وقعدنا نتكلم وطلبت منها انه تشوف الميعاد المناسب ليها علشان الفرح
وخلصنا كلام ومشينا ووصلت رنا لبيتها وانا راجع فكرت في اللي بيحصل
واللي رنا حكيته لي وسرحت وفكرت ازاي هنتقم من ربيع وانا اتعلقت وحبيت رنا بالشكل ده وازي اقدر اعمل كده ولو عملت كده يبقي خونت رنا وثقتها فيا طب ازاي وهسيب حقي اعمل ايه مش عارف بس اللي كنت متاكد منه اني حبيت رنا وعايزها في حياتي
وفعلا حددنا الفرح في فندق 0000000 وطلعت الجناح علشان استقبل العروسه وكانت رنا ترتردي فستان زفاف ابيض كب ومرصع بالكريستال وواسع جدا من الديل وكانت رنا جميلها جدا ميكب خفيف لاني هي اصلا جميله ومش محتاجه ميكب ديه صورة طبق الاصل من داني دانليز ياجدعان
ومسكت ايداها ونزلنا القاعة ودخلنا لاقيت البلد كلها جوها القاعة طبعا فرح بنت رجل الاعمال ربيع الملواني لازم يكون مليان بالناس المهمه من المسئولين ورجال الاعمال والاعلام والفن وكان يوم جميل وكانت رنا سعيدها وانا كمان وشعرت باامي سعيده جدا وفرحانه ولم نزلت من الكوشه انا ورنا ورحت عندها باستني وهنتني وكانت سعيده جدا ومسكت ايد رنا وقالتلي عارف لو زعلتها في يوم انا اللي هازعلك حطها في عنيك ولو زعلت منك انا هزعل انا كمان
انا / متقلقيش ياماما ديه في عيني هو حد يقدر علي زعلك
ورجعنا علي الكوشه وجاءت شذي تسلم وتبارك واالي ميعرفش شذي احب اعرفكم عليها شذي لبنانيه الجنسيه ملفايه جامد فشخ سنه 38 سنه تشبها انجلينا وايت كده بس عليها طيزي عربي فرسها بجد وتبقي مرات ربيع الملواني
شذي / مبروك يارنا
رنا / 0000 يبارك فيكي
وقربت مني وسلمت عليا وقربت اكتر تكلمني في ودني
شذي / مبروك ياشريف
انا / 0000 يبارك فيكي
شذي / احييك علي شاطرتك
انا / نعم
شذي / متشغلش بالك ومشيت
وانا قعدت
رنا /كانت بتقولك ايه
انا / مفيش حاجه عادي بتتكلم عادي
رنا / اصلي انا مبرتحلهاش
انا / متشغليش نفسك بحد خلينا هنا مع بعض
وانتهي الفرح ومسكت ايدي رنا وطلعنا علي الجناح في الفندق
وعلي باب الجناح شيلت رنا ودخلت بيها
واول ما دخلت نزلتها ووقفت قدامها ومسكت ايداها وبصيت في عينها الجماله
انا / ياه اخيرا بقيني لوحدنا انا سعيد انك معايا دلوقتي واخيرا حلمي اتحقق
رنا / وانا كمان سعيد جدا اني معاك
وقربت منها اكتر وكانت مكسوفها وحضنتها وكانت بتترعش اوي وخايفها
انا / مالك يارنا
رنا / ابدا مفيش حاجه
حضنتها اكتر وطلبته منها اني تهداء
انا / رنا مش عايزك تخافي مني او تخافي من حاجه طول ما انا جنبك
رنا / انا مش خايف
انا / امال مالك بتترعشي كده لي
رنا / مفيش وممكن بعد اذنك تسيبني لوحدي علشان اغير هدومي
خدت بيجامه وخرجت رحت الحمام اغير هدومي وسيبتها براحتها تغير
وخرجت بعد ما غيرت هدومي مستنياه تخرج مخرجتش
خبطت علي الباب ردت
رنا/ ايوه ياشريف
انا / غيرتي
رنا / لسه
وقعدت شويه تاني ولسه ما خرجتش خبطت تاني
رنا / ايوه ياشريف
انا / حبيبتي خلصتي
رنا / ايوه خلصت
انا / طب تعالي اطلعي علشان ناكل
رنا / حاضر
وقفت علي الباب مستنيها تخرج واخيرا الباب اتفتح وشوفت القمر خارج لابسه قميصر نوم ابيض واصل لحد الركبه شفاف جدا مبين بزازها الكبار وطيازها المدوريين
انا / صفرت ايه الجمال ده كله
رنا / شررريف بس بقي
انا / بس ايه ايه الجمال والحلوة ديه
رنا / شرريف انا بتكسف وبصت في الارض
انا / ايه بقي كل ده بتغيري
رنا / اااااااه معلشي اتاخرت عليك
وبتتكلم بخجل وعنيها في الارض
انا/ ولا يهمك يلا بقي علشان نتعشي
وقعدنا ناكل ورنا كانت قعدها جنبي بس بعيد شويه وكل ما اقرب منها تبعد
ومسكت الاكل علشان اكلها في بوقها وفتحت شفايفها علشان اكلها وشكل شفايفها كان مغري وقربت منها علشان ابوسها رجعت لورها وبعدت تاني
وحسيت بيها انها مكسوفها وكملنا اكل عادي
وخلصنا الاكل وقربت منها تاني وحطيت ايدها حوالين وسطها وبحضنها بعدت ولاقيتها بتترعش وخايفها
انا / رنا قربي نفسي اخدك في حضني
رنا / ما انا قريبها اهو
وقربت منها تاني وحضنتها وكانت بتترعش جامد حسست علي ضهرها وبحرك ايدي وحضانها اهدي يارنا خايف من ايه
رنا / لا ابد مفيش حاجه
انا /طيب تيجي ندخل اوضه النوم
رنا / براحتك
ودخلنا اوضه النوم وانا ماسك ايدها
وقعدت رنا علي طرف السرير وقربت منها تاني وخدها في حضني وكنت بشم في رايحته ريحتها كانت سكسي من غير اي برفيم او عطور وجسمها كان شهي وكان نفسي اقوم الحس كسها واشم ريحت كسها السكسي وادخل زبي في كسها واتمتع بيها
وانا بصراحه بتثيرني ريحة الانثي السكسيه وزبي وقف علي اخره
وقربت منها وانا واخدها في حضني اشم وابوس في رقبتها وكانت رنا بتحاول تحرك رقبتها وراسها بعيد عن لساني وحسيت بيها متوترها
انا / رنا مش عايزك تقلقي او تخافي انا جنبك ومعاكي
رنا / انا اسف لو مضياقك بس انا انا
انا / لا خالص انت متوتر ليه
رنا / انا خايفها من اللي هيحصل
انا / ايه اللي هيحصل يعني
رنا / يعني اللي انت بتعملها وكده ومتكسفنيش بقي ياشرريف
انا / ههههههه ايه اللي بعمله انا بعمل ذي اي راجل ومراته عادي يعني
رنا / اعمل اللي انت عايز تعملها من غير كلام ومتكسفنيش بقي
انا / حاضر هعمل اللي هاعمله وانا سيلنت هنلعب بدون كلام
وقربت منها وحركت شفايفي علي رقبتها وقربت ناحيه شفايفها وبوستهم وهي قافله شفايفها وبحاول بلساني اني افتح شفايفها وفضلت ابوس شفايفها واحرك لساني واخيرا استجابه معايا وفتحت شفايفها وبوستها بوسه عميقها وكنت بمص شفايفها ولسانها وكانت بوسها ممتعها
وحسيت ادي اي رنا لسه بنت خام جدا ده حتي البوس معندهاش فكره عنه
ورجعت تاني ابوسها والمره ديه فتحت شفايفها علي طول ورحنا في بوسه عميق ونومت رنا علي ضهرها وانا ببوسها وطلعت جنبها وهي نايمه علي ضهرها وبداءت اداعب رقبتها بايدي ونزلت بايدي احركها علي بزازها وكان ايدي بتتحرك علي بزازها الناعمه مع القميص الحرير اللي لابساها ودخلت ايدي جوه القميص وخرجت بزازها ونزلت علي رقبتها وبين بزازها بلحس بين فلقات بزازها
وكنت ببل رقبتها وفلقت بزازها بلساني ونزلت لحلمات بزازها ولافيت لساني حوالين حلمات بزازها المرمر حلمات بكر ماتلمستش وكان احساس حلو اوي اني انا او واحد بفك شفرات جسم رنا الجميل
ومع كل ذلك كانت رنا صامته وبتحاول اني تتجاوب معي ولكنها معندهاش الخبره
كانت بتحرك ايده علي ضهري بين الحين والاخر
ولكنني كنت سعيد اني معايا بنت لسها خام انا اللي هفك شفراتها وهاعرفها طعم المتعه
ولافيت لساني حوالين حلمات بزها اليمين وايدي كانت بتداعب بزها الشمال وبليت الحلمه بلساني روحت علي بزها الشمال بلساني اداعبها والف لساني حوالين حلمة بزها وايدي راحت علي بزها اليمن وانتصبت حلمات بزازها الاثنين وبصيت عليهم وكان شكلهم مغري واعتقد اني لاول مرة رنا تنتصب حلمات بزازها وكان لونهم بني فاتح مع لون بزازها الابيض كان عاملين مكس مغري خلاني اتجنن وانزل بسرعه تاني علي حلماتها اشفط وارضع منهم بسرعه جنونيه
وبداءت رنا تطلع ااهات مكتومه وبتكتم في نفسها اللي بداء يعلي من المتعه
وانا اقدرت ده وسيبتها تتمتع بصمت
ونزلت ايدي علي فخادها احسس عليهما وكانت رنا قافلها رجليها ومكسوفها وانا عمال احاول اهيجها وامص بزازها واشفطهم واحرك ايدي علي فخادها ودخل ايدي بين فخادها علشان اوصل لكسها
وبداءت رنا تفتح رجليها ودخلت ايدي بين فخادها واقربت من كسها وبحرك ايدي علي كسها
ولكن رنا بسرعه نزلت ايداها وحطيتها قدام كسها علشان تمنع ايدي توصل كسها
مسكت ايدها وشبكت صوابعي في صوابع ايدها واقربتهم من كسها ولكنها بعدت ايدها وايدي عن كسها
وبداءت اعيد الكوره من الاول قربت منها ابوسها والمرة ديه كانت ابتداءت تعرف البوس بيكون ازاي فتحت بوقها واول ما قربت بلساني خرجت لسانها ولساني داعب لسانها وشفط لسانها وهي حاولت تمص لساني
وبعد ما تبادلنا البوس نزلت اداعب بزازها وكنت بمص وبلحس حلمات بزازها وارضع منهم وبداءت رنا تهيج وتسخن
وبعد ما شبعت من بزازها نزلت الحس سرتها وادخل لساني في سرتها وايدي بحركها علي بزازها
ونزلت اكتر فوق قبة كسها وكان كسها مافهيوش شعر وناعم وشكله ممتع حركت لساني فوق كسها من فوق وهي قافله فخادها حاولت ادخل لساني وافتح فخادها
ولكن رنا كانت رافضها تفتح فخادها علشان الحس كسها بلساني و بحركه علي كسها واستمرت محاولتي مع رنا لفتح فخادها
وكنت بحاول اني اكون لطيف معاها وبصراحه زبي ولع نار البت شكلها تحفها وشهيه للنيك وديه مراتي برده
وحاولت افتح فخادها بايدي براحه وفعلا فتحت رجل رنا وشوفت كس وردي ناعم اول مره اشوف كس مصري بالحلوة ديه
ونزلت بسرعه علشان الحس كسها واول ما قربت بلساني لاقيت رنا قفلت كسها ورجليها بسرعه
احا بقي ايه البت الخايبه ديه اعمل ايه انا
وقفلت منها بس قررت اني احاول تاني ونفس النظام طلعت ابوسه والحس وارضع من بزازها وطلعت نمت فوق منها وكنت ببوسها وبحاول افتح رجليها وانا فوق منها وفتحت رجليها ومسكت زبي واول ما قربت بزبي لاقيت رنا زقتني بعيد عنها
واتخنقت وقومت من فوق منها وخرجت من الاوضه اولع سيجاره
وقعدت في الريسبشن وبعد ربع ساعه لاقيت رنا خارجه لابس نفس القميص وعليها روب حرير نفس لون القميص
البت شكلها تحفه ونفسي فيها بس مش عارف مالها
قربت مني وقعدت جنبي
رنا / وهي مكسوفها وعينها في الارض شريف انا اسفها غصب عني
انا / مسكتها وقربتها مني وخدتها في حضني عادي ولا يهمك
رنا / شريف احضني جامد حضنك حلو انا حاسها معاك وفي حضنك بالامان
وضميتها في حضني جامد وسكت وهي كانت ساكتها وبعد خمس دقايق حسيت برنا نامت ونعست
احا بجد ايه بقي يعني مش هنيك النهارده طب اصحيها ولا اعمل ايه انا طيب
يعني لم اقرر انيك في الحلال يبقي حظي كده
وقررت اسيبها نايمه شلتها براحه ودخلتها اوضه النوم وحطيتها علي السرير وغطيتها وسيبتها تنام ونمت جنبها
ووصحيت الصبح فتحت عيني لاقيت رنا قاعده جنبي وبتبص في وشي
انا / صباح الخير ايه صحي من بدري
رنا / يعني من ساعه كده
انا / وقاعده كده لايه
رنا / بتفرج عليك شكلك تحفه وانت نايم قمور اوي
وقربته مني وراحت بيساني مسكتها وقربتها مني ورحنا في بوسه صباحيه جميله وبداءت احسس عليها واضمه لحضني
قامت بسرعه
رنا / يلا قوم وبطل كسل ودلع علشان نفطر عندنا طياره
انا / لا فطاري من نوع مختلف تعالي بقي
رنا / تؤق تؤق قوم
وجريت ودخلت الحمام وقفلت الباب
انا / اعمل ايه انا دلوقتي في زبي اللي صاحي هايج ده
وقمت وفطرنا ونزلنا علي المطار وسافرنا نقضي شهر العسل في باريس في فندق 00000
ووصلنا الفندق وطلعنا الجناح واخدت دش وغيرت هدومي وقعدت مستني رنا تطلع من الحمام وخرجت رنا من الحمام لابسه قميص نوم احمر من قدام صدر مربوط بخيوط من الضهر ونازل الخيوط من عند الوسط بقماش مغطي طيزها بس وكان تحفه عليها
انا / صفرت ايه الجمال ده كلها
رنا /شرررريف احنا جايين من سفر انا داخلها انام
انا / ايه الجمله مفيش منه احنا في باريس عاصمه النور والجمال
وقمت علشان احضنها جريت بسرعه ودخلت اوضة النوم وقفلت الباب بسرعه
رنا / تصبح علي خير
انا / رنا افتحي بقي
رنا / تؤق تؤق انا هنام
انا / طيب افتحي علشان ادخل انام
رنا / يعني انا لو فتحت هاتدخل تنام بس
انا / اه هسيبك وانام
رنا / بجد ياشريف متهزرش
انا / بجد
وفتحت رنا الباب ودخلت ورحت ماسكها بسرعه وحضنتها وبوستها ورفعتها علي السرير ونومتها
رنا / بتحاول تبعدني عنها شررريف بس بقي انا تعبانه
انا / وانا كمان تعبان
رنا : طيب ما تسكت وتنام بقي مادام انت تعبان
انا / ههههههه لا انا تعبان من حاجه تاني
رنا / ايه اللي تعبك طيب ياحبيبي
انا / انتي اللي تعباني نفسي احضنك جامد وافضل حاضنك واقول فيكي شعر واتغزل في جمالك وفي عيونك تعالي نامي كده ونومتها علي السرير ونمت جنبها علي جنبي اليمن وفضلت اقولها في كلام رومانسي واشعار واتغزل في عينها بكلام حلو وهي مغمضها عنيها وبداءت تتجاوب معايا
ودي كانت الاستراتجيه اللي قررت استخدمها مع رنا الكلام والغزل ودي فتح الطريق لي
واستمريت اتغزل فيها وايدي تداعب بزازها وببوسها ونزلت بايدي لاقيت رنا في دنيا تانيه وفتحت رجلها وبداءت تباعد بين فخادها وفعلا دخلت ايدي احركها علي زنبورها واحس علي كسها
ولاقيت رنا في دنيا تانيه وانا بتغزل فيها وايدي بتمسك وبتحسس علي كل حته في جسمها ونزلت براحه وانا مازالت بتكلم ناحيه كسها وكانت رنا فتحت رجليها علي الاخر نزلت ناحية كسها بلساني ومشيت لساني علي شفايف كسها وكنت بلحس زنبورها برومانسيه وكان كس رنا بيفتح ويقفل وشكلها كان جميل واغراني اني ادخل لساني جواها ودخلت لساني جوه كسها سحبت رنا نفسها لفوق وكانت بتحاول تبعد مسكتها من وسطها وشديتها ناحية لساني وكملت مص
رنا / شررريف انت بتعمل ايه ارحمني مش قادر
انا / مابعملش حاجه
رنا / بس بقي ارجوك كفايه
انا / بصراحه مش قادر اسيب كسك طعمه جميل اوووي
رنا / شرييف عيب كده متقلش الفاظ ديه
انا / الفاظ ايه
رنا / الكلمه اللي انت لسه قايله
انا / امال اسمه ايه
رنا / شريف بس بقي اعمل وانت ساكت ما تكلمش
انا / اعمل ايه
رنا / اللي انت بتعمله واسكت بقي
انا/ ياحبيتي ماينفعش اعمل وانا ساكت لازم نتكلم وتتجاوبي معايا وتعملي معايا
رنا / تؤق تؤق انا سيبالك نفسي انت الراجل انت اللي تعمل
انا / هههههههه انتي محتاج دروس في الموضوع ده بس مش وقتها
وكملت كلام رومانسي وانا بلحس كسها
انا / طيب ياقلبي انا مش هقول كسك والكلام ده انا هاسميه الكوكو
رنا / ماشي بس بلاش الكلام قليل الادب ده
انا / حاضر
وخليتها تفلقس وقعدت وراها
الحس وادخل لساني في كسها
انا / اممممم طعم الكوكو جميل انا عايز اكله كل يوم
اممممممم نزلي عسل الكوكو علشان ادوقها
امممممممم طعم شهي وجميل
وفضلت الحس واعض واشفط زنبورها وادخل واخرج لساني جوه كسها وكانت بتقفل وتفتح كسها علي لساني ولاقيت اتشنجت واترعشت جامد وقفلت كسها علي لساني وانا سيب لساني جوه كسها ونزلت عسل كسها وشربتها وكان طعمه جميل اوووووي اول مره ادوق عسل وشهد كس بالطعامه ديه معرفش علشان دي اول رعشه جنسيه لرنا ولاه علشان هي اصلا طعم كسها جميل كده ونامت رنا علي بطنها وذهبت في سبات عميق انفاسها عاليه وغير منتظمها وعينيها مغلقه ونمت جنبها العب في شعرها واحرك ايدي علي ضهرها
وبعد مرور عشردقايق فتحت رنا عنيها ونظرت لي وكانت عينه في عينها
ولمحت في عينيها لامعه كلها سعادة وامتنان ونشوة
وحضنتها وقربتها مني وبداءت في مداعبتها مرة اخري
رنا / شررريف انت بتعمل ايه
انا / مبعملش حاجه
رنا / ومتعملش حاجه مش خلصنا عايز ايه تاني
انا / هو احنا عملنا حاجه
رنا / ومش هنعمل حاجه
انا / لا هنعمل وهنبداء الدرس الاول دلوقتي
رنا / درس ايه
انا / ازاي تسعدي جوزك
رنا / ليه ان شاء 0000 هو كده انت مش سعيد
انا / لا طبعا ده انا في قمة السعادة بس ده درس مهم
رنا / اتفضل علمني ما انا عارفها مش هخلص معاك
انا / بصي بقي ياحبيتي دلوقتي انا دلعتلك الكوكو صح
رنا / عيب بقي
انا / دلوقتي هعلمك ازاي تدلعي عنتر
رنا / عنتر مين
روحت شاورتله علي زبي ده
رنا / ههههههه انت ملكش حل
انا / طيب امسكيها بايدك يلا
قربت رنا من زبي وعمالها تمد ايدها وتبعدها روحت ماسك ايدها وخليتها تمسك زبي
وكانت بصها الناحيه التانيه ومكسوفها
انا / بلا ش كسوف بقي انتي دلوقتي انا وانا انتي احنا الاثنين واحد
رنا /قالت حاضر بخجل
وبداءت رنا تبص علي زبي وشهقت من حجمها
انا / مالك
رنا / مفيش حاجه
انا /طيب يلا دلعيه
رنا / اعمل ايه يعني
انا / اول حاجه امسكيها وحركيها لفوق وتحت والعبي في براحتك زي ما تحبي
وفضلا رنا تحرك زبي شمال ويمين ولفوق وتحت وكانت مترددها تمسك بضاني ولا لا وقربت منهما ومسكت البضان تحركها وتلعب فيها
وبعد كده طلبت منها تمصها
انا / يلا ياقلبي الخطوة التانيه
رنا / اعمل ايه
انا / مصيه والحسيه
رنا / انت بتهزر صح
انا / ليه بتقولي كده
رنا / مينفعش عيب
انا / مفيش عيب بينا ياروحي
رنا / طيب حاضر
رنا / بس ازاي ادخل ده كله في بوقي
انا / زي ما تكوني بتكلي مصاصه عارف المصاصه
رنا / بحبها جدا
انا / وديه مصاصه هاتحبيه اكتر وانا هاعلمك طبعا ازاي تمصي المصاصه ديه
بصي بقي اول حاجه بليه من بوقك
رنا / نعم اعملها ازاي ديه
انا / في عقل بالي احيه عليا ده نيله خالص
بصي قربي ببوقك ونزلي لعاب من بوقك وهايتبل
رنا / اممممم انت متعب
انا / ما انا عارف بس يلا اعملي اللي بقولك عليه
وفعلا نفذت رنا اللي طلبتها منها وبلت راس زبي
ودلوقتي بقي الخطوة الثانيه بلسانك حركيه علي جناب زبي وراسه
رنا / اووووف بقي
انا / يلا بقي اخلصي وانا كنت خلاص زبي مولع وهينفجر والوضع كان مغري انت بتعلم واحده خام متعرفش اي حاجه عن الجنس
وبداءت رنا تحرك لسانها علي راس زبي تقرب من الراس وتبعد بسرعه وتحرك لسانها علي الجناب وهي خايفها ومكسوفها
واستمرت كده شويه وبداءت تدخل راس زبي في بوقها واستمرت تمص بخوف وخجل
ولم حسيت زبي سخن قومت ونومت رنا علي ضهرها
رنا / شرررريف انت هتعمل ايه تاني
انا / هش اسكتي خالص
ورفعت رجليها فوق وبليت زبي من لعابي ومسكته بايدي وحركته علي كسها وفضلت احركه لحد ما حسيت بكسها اتبل ورحت مدخل راس زبي براحه
اتنفضت رنا وحاولت تبعد مني ولكنني كنت ماسك رجليها ومتحكم فيها
رنا / شررريف ارجوك بلاش بيوجع هيدخل ازاي ده بلاش ارحمني
انا / متقلقيش خالص هاعمل براحه
ودخلت الراس واقف ورحت مقرب منها اكتر ودخلت زبي مره واحده علي غفله وصوت رنا بصوت عالي جدا
ورحت نايم عليها بسرعه وخدت شفايفها في بوقي ابوسها واهديها
وهديت رنا خالص وبسرعه زبي كان مولع جدا وبداءت ادخل زبي واخرجه وسرعت شويه بس براحه عليها لحد ما لبن زبي نزلي
انا / مبروك ياعروسه
رنا / هش اسكت خالص انا زعلانها منك
انا / ههههه في حد يزعل من حبيبيه يابابا
رنا / اه انا في حد يعمل كده
انا / معلشي انا وحش مفيش حد متجوز بيعمل كده
وخرجت زبي وكان غرقانه من دم غشاء البكاره ولبن زبي اللي نزل
وقمت وانا سعيد جدا ومبسوط جدا من خجل وكسوف رنا البنت الخام اللي متعرفش اي حاجه عن الجنس البنت الرومانسيه الحالمه
وكان لينا مغامرات في باريس وقضيني شهر عسل جميل وممتع


الجزء الثامن
وبعد ما فتحت رنا نامت في حضني ونعست من تعب الفرح والسفر سيبتها نايمه في حضني ونعسنا في حضن بعض وصحيت الصبح علي رنا قاعده تبص عليا وتتأمل في وشي
انا / صباحيه مباركه ياعروسها ايه اللي صحاكي بدري
ررنا / ابداء مفيش قلقت وصحيت واصلا انا بحب اصح بدري مش كسوله زيك
انا / انا كسلي طب تعالي بقي اوريك الكسلي ده هايعمل ايه وحضنتها وبوستها ومسكت بزازها علشان ارضع منهم قامت جريت رنا مني بسرعه
انا / تعالي هنا رايحه فين
رنا / هادخل الحمام اخد دش
انا / تعالي بس وبعد كده تاخدي دوش
رنا / معلشي ياشريف سيبني براحتي
وانا افتكرت اننا نمنا زي ما احنا بعد معركة النيك امبارح وفهمت انا رنا مكسوفها وعايز تاخد دش من اثار اللبن ودم البكاره بتاعتها
وقعدت شويه ورحت قايم بسرعه دخلت الحمام ولاقيت رنا عمال تدعك في كسها بالشاور وبتنضف كسها وحسيت بيها هايجه ومعرفش احساسي صح ولا بيتهيالي لاني متخيل انها بتداعب نفسها ولكن احساسي مش صح بس شكلها وهي بتدعك كسها كان مغري اني ادخل بسرعه عليها واقلع هدومي وادخل معاها البانيو وامسك الليفه من ايدها وادعك انا كسها وبداءت رنا تهيج من دعكي لكسها وفضلت ادعك كسها وادخل صباعي في كسها وهي ساحت وجسمها ساب خالص وقعدت رنا علي طرف البانيو ورحت انا استغليت الموقف ونزلت بلساني الحس كسها وايدي بتدعك في بزازها ولساني في كسها ورنا بداءت تتعلم وكانت بتسحب راسي ناحيه كسها وبتنهج وتتاوها بصوت مكتوم
انا / متحرميش نفسك من المتعه وتكتمي اهاتك خرجي اهاتك متتكسفيش
رنا / يابني ارحمني انت بتتكلم بجراءه كده لي اتكسف بقي واسكت
انا / ياروحي النيك مفيهوش كسوف ولا خجل ثم انتي مراتي نتكلم براحتنا
رنا / بردك عارف اللي يشوفك وانت طبيعي مش بتعمل اللي بتعمل دلوقتي يقول عليك انك راجل جنتل وزوق انما وانت بتعمل اللي بتعملها دلوقتي يقول عليك وسكت
انا / ههههههه يقول عليه ايه كملي
رنا / لا يعم احسن تزعل
انا / انا مزعلش منك ابداء
رنا / لازم تعرف يعني
انا / اه
رنا / يقول عليك ابيح
انا / هههههه وديه الكلمه اللي مكسوفه تقوليها
رنا / اه طبعا ديه كلمه عيب
انا / انتي عسولها خالص واسكتي بقي خليني اكمل
وفضلت الحس واعض زنبورها واداعب بزازها وقفتها تاني وقعدت وراها وهي سندت علي الحيطه وكنت بلحس كسها من ورها وشكل طيزها كان مغري اني اداعبها بلساني وفعلا حركت لساني علي خرم طيزها ورنا اتنفضت واتخضت وبعدت عني
رنا /لالالالا ارجوك بلاش كده
انا / طيب يارنا خليكي زي ما كنتي
ورجعت رنا تقف تاني والمره ديه مسكتها من وسطها جامد ورجعت اكمل مص ولحس في كسها ورجعت اداعب خرم طيزها البكر وحاولت رنا تبعد ولكنني كنت متحكم فيها ومعرفتش تبعد ولحست خرم طيزها شويه ولاقيت كسها بينقط عسلها علي بوقي وخرم طيزها وراحت رنا جسمها ساب ورجعت بضهرها عليه وحسيت انها هتقع وسندها وخدها في حضني وقعدت بيها علي ارضية الحمام
وفهمت طبيعة رنا انها من النوع اللي لم بيوصل لشهوتها جسمها بيسب خالص وبتروح في غفوة النشوة
وانا هديت خالص وسيبتها لم تفوق من نشوتها
وبعد شويه ابتدت رنا تفوق
رنا / انت ممكن تخرج وتسيبني بقي اخلص الدوش بتاعي
انا / تؤق تؤق لم اخلص انا
رنا / هتعمل ايه تاني فيا
انا / عنتر عايز يصبح علي الكوكو
رنا / ارحمني انا مش قدك
انا / طيب يلا بس
ورفعت رنا وركبتها فوق زبي وفضلت رنا ثابتة فوق زبي
انا في عقل بالي احيه عليا ده متعرفش اي حاجه خالص
انا / اتنططي فوق زبي يلا رنا
رنا / اااوف منك بتطلب حاجات غريبه
انا / ايه اللي الغريب في كده ياموزتي
رنا / ما انا مش عارفها اعمل اللي انت بتقول عليه
انا / بصي اتحركي لفوق وتحت اطلعي وانزلي علي زبي
رنا / حاضر بس متقولش الكلام اللي بتقوله ده عيب
انا / حاضر ياميس اتفضلي حضرتك اصعدي وانزلي علي عضوي الذكري
حلوة الصيغه ديه
رنا / اسكت بقي علشان انا زعلت منك كده
انا / ليه بس ياقلبي
رنا / انت بتتريق علي
انا / مقدرش ياروحي ويلا بقي علشان ان مولع وزبي نار
وبداءت رنا تتحرك ببط لوره وقدام علي زبي وهي مش عارفه تتنطط
وفضلت شويه سايبها تهبل وهي بتتحرك مردتش اكسفها ورحت حاطط ايدي تحت طيزها وبداءت انا ارفعها لفوق وانططها علي زبي وفضلت انططها بايدي وسحبت ايدي براحه وسيبتها هي تطلع وتنزل علي زبي وكنت بايدي بداعب كسها من قدام وايدي التانيه علي بزازها وفضلنا كده شويه
ورحت منزل رنا ونومتها علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق ودخلت زبي في كسها وسخنت وسرعت في نيكها واقربت انزل لبني وسرعت اكتر وحسيت برنا بداءت ترعش وتقفل وتفتح كسها هديت شويه ومنعت نفسي من التنزيل علشان اظبط اننا ننزل مع بعض
واول ما حسيت برنا هتنزل شهد وعسل كسها سرعة تاني في نيكها ونزلنا مع بعض وحضنا بعض جامد وانا بنزل لبني ورنا بتنزل شهد وعسل كسها وهدينا وزي كل مره رنا راحت في غفوة بعد النشوة وفضلت نايم علي رنا وزبي في كسها لحد ما زبي نام وسحبته من كس رنا براحه وقمت وفوقت رنا ودخلنا تحت الدش مع بعض دعكنا اجسام بعض واستحمينا وخرجنا من الحمام ورنا لافها بشكيل علي جسمها
ولابست انا ورنا وقررنا ننزل نتغداء في مطعم في برج ايفل ونزلنا ومشينا في شارع الشانزلزيه وانا حاضن رنا من وسطها وشوفت اثنين بيبوس بعض في الشارع وقررت اني اقلدهم وقربت رنا مني وخدها في حضني وبوستها وكنت بشفط لسانها داخل فمي وكانت احلي بوسها لاني حسيت بالحريه اني مفيش حد بيتفرج عليا او مهتم بحد كل واحد في حاله وكان احساس الحريه جميل وكان يوم ممتع كنت ماشي بتحرش برنا واتحسس جسمها وابوسها وقضينا يوم وممتع ورجعنا علي الفندق
وطلبت من رنا اننا نتعشي في مطعم الفندق ولكن رنا رفضت وطلبت اننا نطلع علي الجناح
وطلعنا علي الجناح واول ما دخلنا الجناح رنا دخلت غيرت هدومها ودخلت علي اوضة النوم
نديت عليها بعد ما طلبت العشاء رفضت ترد عليا
دخلت عليها اشوفها في ايه
انا / مالك يارنا مش بتردي عليا ليه
رنا / مفيش
انا / يعني ايه مافيش من ساعه مارجعنا من بره وانت دخلت اوضه النوم وانادي عليك مش بتردي في ايه
رنا / يعني انت مش عارف في ايه
انا / ايه اللي حصل
رنا / هو انا مش قولتلك بلاش الاباحه بتاعتك دي
انا / في ايه يعني انتي مراتي يابت
رنا / بس مش في الشارع ياشريف
انا / يابت احنا في باريس الحريه كلها مفيش حد ليه دعوه بحد كل واحد حر
رنا / شريف انا بتكسف ومبحبش كده
انا / طب تعالي هنا بقي مصي زبي ووقفيه علشان ادلعك
رنا / تاني ياشريف مش هعمل كده ثم انت مش بتتعب مش احنا كنا مع بعض الصبح
انا / وايه المشكله لم نكون مع بعض تاني مش احنا عرسان ومن حقنا نتمتع مع بعض
رنا / انا عارفها مش هخلص منك
ورحت سحبت رنا ناحيه زبي وبداءت رنا تحرك ايدها وتمسك زبي من فوق الهدوم وتلعب فيه واتجراءت رنا شويه وخرجت زبي من البوكسر ونزلت عليه بلسانها تلحس وبتلف لسانها حوالين راس زبي وكانت بتحاول تفتح راس زبي وتحرك لسانها عليه وايدها كانت بتدعك في زبي وبيضاني واتجرات اكتر ودخلت زبي في بوقها وبداءت تمص زبي وتطلعه وتدخله في بوقها وهي قاعده قدام زبي بس محاولتها لمص زبي كانت في تتطور عن اول مره مصت زبي وكنت مستمتع وهي عمال تمص زبي وسحبت رنا ولافيت كسها ناحيه وشي وخدنا وضع 69 وهي كانت بتمص وبداءت انا الحس كسها وارضع منه وادخل لساني جوه كسها
رنا / اموت واعرف انت بتعمل فيا كده ليه
انا / بمتعك ز ما انتي بتمتعيني
رنا / انت بتولعني بحس بنار فيا حرام عليك
انا / بس نار لذيذه صح
رنا / امممممم بصراحه اه
وفرحت جدا اني رنا ابتداءت تتكلم معايا وتعبر عن احاسيسها وانها بداءت متكسفش مني وفضلت الحس وارضع من كس رنا ورنا ترضع وتمص زبي وفكرت اني اسيب نفسي وانزل لبني في بوقه رنا بس خوفت تزعل مني ومسكت نفسي علشان منزلش لبني وكملت مص ولحس في كسها لحد ما رنا نزلت عسل وشهد كسها
وعدلتها ونومتها علي بطنها ونزلت لبني علي طيزها وفتحت خرم طيزها وهي في غفوة نشوتها
وحست رنا باللبن علي طيزها وقامت بسرعه جريت علي الحمام
وبعد ما خرجت رنا من الحمام جاءت وقعدت في حضني
رنا / انت بتعمل حاجات غريبه اوي
انا / ايه الغريب بيني وبينك مفيش حاجه غريبه انا وانتي من حقنا نتمتع انتي بتاعتي وانا بتاعك ومن حقنا المتعه
رنا / مش هخلص منك ياشرريف
انا / بس بصراحه مش انتي بتكوني مبسوطه
رنا / انا معاك مبسوطها علي طول
انا / وانا كمان مبسوط انك معايا
قعدنا نتكلم ونتضحك واتعشينا وشلت رنا ودخلنا ننام وعده اسبوع واحنا مقضينها خروجات وفسح ونيك في الفندق وتحرشات برنا في الشارع
وفي يوم قررت اننا نروح البحر ونزلنا روحنا البحر وطبعا هناك الشؤاطي كلها حريه
ودخلنا الشاطي ورنا كانت لابسة مايوها بكيني ولافها طرحه علي وسطها وكانت مكسوفها بردك وانا كنت لابس مايوه رجالي ونزلنا المياه ولعبنا وهزرنا وكنت بتحرش برنا وامسك بزازها تحت المياه وادعك كسها واحنا في المياه ورنا وخرجنا من المياه
ورنا نامت تاخد حمام شمس
وانا قررت اتمشي شويه علي الشاطي وانا بتمشي وكان جسمي مبلول وزبي مرسوم في المايوه لمحت موزها فرنساوي مبحلقها في زبي وجسمي الشرقي المتقسم بصيت علي رنا لاقيتها نايمه ونعست غمزت للموزها بطرف عيني قامت ورايه ودخلنا كابينها فاضيه
واول ما دخلت اتكلمت البنت بالفرنساوي وعرفت اني اسمها جواليانه وكانت هايجه خالص نزلت بسرعه علي زبي ترضع فيه وخرجت زبي من المايوه
وبلت زبي ودخلته كله في بوقها وكانت بتدخل زبي في بوقها لاخرها وكانت خبرة في المص وكانت بتبص في عيني وهي بتخرج وتدخل زبي في بوقها وكانت نظرات عنيها لوحده كفايه اني انزل لبني في بوقها بس طبعا كان لازم اتحكم في زبي ومنزلش لبني علشان اثبت لها اني الرجاله العرب جامدين وفضلت جواليانه تلحس وترضع لحد ما زبي ولع وقفتها وسندها علي باب الكابينه وبداءت احرك زبي علي شفايف كسها
ولكن جواليانه طلبت مني اني انيكها في طيزها
وقالت اني زبي كبير وعريض وهي عايزها تتناك منه وتجرب حجمه في خرم طيزها الضيقه
وخرجت زبي وحطيت زبي علي خرم طيزها وكانت طيزها ضيقها وبداءت ابل خرم طيزها وادخل راس زبي براحه وفضلت احرك زبي علي خرم طيزها وادخلها براحه ولكن جواليانه من هيجانها رجعت بطيزها علي زبي اللي دخل بصعوبه في طيزها وهي صرخت بصوت عالي وتوقفت عن نيكها حسيت اني الشاطي كله اتجمع يشوف في ايه ولكني كملت نيك ورزع في طيزها اكثر من نص ساعه وهي عمال تصوت وتاوؤه بصوت كل محنه وغنج لحد ما هي تعبت وترجتني اني انزل لبني وسالتها انزل فين
طلبت جواليانه اني انزل في طيزها ونزلت اخير ا لبني في طيزها ورويت طيزها
وخرجنا من الكابينه وتمشيني مع بعض وتبادلنا ارقام التليفونات والتعارف وعرفت من جواليانه انها نفسها تزور مصر وعزمتها علي زيارة لمصر
واقربت من رنا لاقيت رنا صحيت وفي راجل فرنسي قاعد قريب منها وعمال يحاول يتكلم معاها وبيبص علي جسمها
قربت منها وطلبت منها بعصبيه اننا نقوم علشان نروح
رنا قامت وغيرت هدومها ومشينا
رنا / مالك متعصب كده لي
انا / يعني انتي مش عارفها
رنا / لا ماعرفش
انا / حضرتك قاعده كده والخول اللي كان بيتكلم معاكي عنيه كانت بتفحصك وبيبص عليكي
رنا / لا محصلش ده كان بيتكلم عادي
انا / اسكتي بس وانتي طيبه كده ده عينه كانت هتاكلك
رنا / بتغير علي ياحبيبي
انا / طبعا واي حد يبصلك انا ادبحه
رنا / طيب قولي بقي امال مين اللي انت كنت ماشي معاها ديه بقي ياعمرررري
انا / ههههه بتروديها ليه يعني ماشي علي العموم ده واحدها اسمه جواليانه اول ما عرفت اننا من مصر فرحت واتكلمنا عن مصر وهي عايزها تزور مصر
رنا / وانت بقي مرشد سياحي ولا مهندس
انا / الاثنين هههههه
رنا / شريف مابهزرش
انا / عادي يارنا ما هحصلش حاجه
رنا / زي ما انت بتغير عليا انا بغير عليك واكتر فاهم
انا / عارف يارنا وده اللي بحبه فيكي
وكملنا سهرتنا اللي انتهت بنيكه ومتعه مع رنا
وقضينا شهر العسل في باريس وكان احلي ايام حياتي معايا الانسانه اللي اتعلق بيها قلبي واللي كنت ناوي اغدر بيها علشان ابوها ولكنني اكتشفت اني معايا ملاك بنت خام متعرفش تخون او تكدب ومش شبه ابوها وعرفت اني ابويا 0000 يرحمه كان عندها حق اني يتعلق ويحب امها
وكانت حياتنا في باريس كلها جديده كل يوم نخرج في مكان جديد ونرجع الفندق نمارس الجنس واتمتع برنا وهي كانت ممتعه فعلا ورجعنا تاني مصر
رجعت تاني لماضي انا كنت نسيتها علي لمدت شهر
اخويا وسوزي مراته
وربيع الملواني وحق ابويا طب ورنا اعمل ايه
ورجعنا مصر وروحت علي البيت وكنت مجهز فيلا في التجمع الخامس كنت مشتريه في كمبوند
وطلبت من امجد صاحبي اني يشطبها ويجهزها علشان ارجع فيه انا ورنا
وفعلا رجعنا علي الفيلا
رنا / انت رايح فين
انا / علي بيتنا
رنا / هو احنا مش هنعيش مع مامتك
انا / لا ده بيتنا لوحدنا
ووصلنا ودخلنا وبداءت افرج رنا علي البيت وكنت مهتم جدا اني اعمل فيه حديقه كبيره مليان ورد
والفيلا من جوه كله الوان وديكورات رومانسيه والوان تدل علي الرومانسيه
رنا / اوو ايه الجمال ده زوق مين ده
انا / ده زوقي طبعا
رنا / وعملت ده كله امتي
انا / مش انا ده امجد صاحبي بس كنت بتابع معاها
رنا / زوقك حلو الديكورات والشكل كله حلوفعلا انا كنت بحلم ببيت بالشكل ده
انا / اميرتي تحلم وانا انفذ
رنا / ما تحرمش منك
انا / يخليكي لي ياعمررررري كله
وحضنت رنا وسحبتها ناحيتي ووخدته في حضني ولاقيت رنا فتحت شافيفها وبتقرب مني وكان الحلوة في رنا انها بتكون هايجه لم تكون في لحظات الرومانسيه
وسحبت لسانه في بوقي وفضلت الحس واشفط لسانه وهي سايب نفسها في حضني و مغمضه عنيه وبتحضني جامد وبتشدني عليه وانا عمال ابوسها واحسس علي ضهرها وسخنت اكتر ونزلت بايدي احسس علي طيزها وابعبص خرم طيزها روفعت فستانها وبحسس وبلعب في خرم طيزها وبدخل صباعي واخرجها وهاجت اكتر بس بعدتني عنه براحه
رنا / شريف انت بتعمل ايه
انا / مش بعمل حاجه
رنا / طب خلاص كفايه
انا / كفايه ايه تعالي في حضني يابت ده انتي وحشاني
رنا / نعم هو انت مش بتشبع مش كفايه الفضيحه اللي كنت هتعمله في الطياره
انا / هههههه الطياره عادي يعني واحد ومراتها في الحمام
رنا / يعني في حد يعمل كده انت خلتني في نص هدومي حسيت اني الطياره كله عرفت احنا كنا بنعمل ايه
انا / محصلش حاجه ولا حد عرف حاجه هي المضيفه بس
بس بقولك ايه كانت هتكون نيكه جامد في الجو وبنيك اووووف
لو البت المضيفه لو صبرت شويه لحد ما نخلص كانت هتكون احلي نيكه
رنا / اسكت احسن ياشريف كل كلامك كده
انا / اه كل نيكه وتعالي بقي علشان انيكك
وزقتني رنا وجريت مني وانا جريت وراها ومسكتها قبل ما تتطلع السم ولافيتها وقلعتها الفستان البرو والاندر وكنت بحسس علي كل حته في جسمها وهي كانت بتقاوم بس بدلع وقعدت علي السلم ورفعتها علي زبي ودخلت زبي وفضلت انططها علي زبي وانا قاعد وهي كانت هايجه بس كانت بتقاوم وبتطلب مني نطلع فوق
رنا / شررريف عيب مش هنا
انا / ده احلي حاجه هنا علي السلم ده انا هنيكك في كل حته في الفيلا كل مكان لازم انيكك فيه علشان اسيب ذكره حلوة علشان كل ما تقعدي في مكان اتنكتي فيه كسك ياكلك وتفتكري زبي
رنا / اووووف منك انت ابيح
انا / هههههه غيري بقي
رنا / يعني اقولك ايه مثلا
انا / ههههه قولي انت جامد ياشريف نكني ياشريف افشخني عايز احبل منك
رنا / نعم هو انت عايزني اقولك كده
انا / اه وتقولي اكتر من كده
رنا / انننننسي
انا / ماشي يارنا ورحت وقفت بيها وزبي في كسها وفضلت انيك فيه وانا رافعها علي زبي
ونزلتها وخليته تفقلس وكملت نيك في كسه بالوضع الفرنسي وفضلت ادخل واخرج زبي في كسها ورنا اهاتها تزيد وصوته يعلي
انا / ايه ياقلبي زبي واجعك
رنا / سكت ومش عايز ترد
روحت مخرج زبي ودخلته مرة واحدة وبسرعه
رنا / اااااااااااااي
انا / ايه وجعك
رنا / مش هرد عليك
ورحت مخرج زبي ومسكتها بايدي وحطيته علي خرم طيزها
رنا / شريف انت بتعمل ايه بلاش ارجوك
انا / هشوف بس زبي هيوجعك ولا ايه
رنا / طب بلاش هنا
انا / امال فين
رنا / اممممم مش عارفها
انا / بتهزري طيب
رنا / خلاص خلاص هناك
انا / بجد احنا هنلعب ماشي يارنا
وبداءت اضغط زبي شويه علي خرمه اوانا ماسك ايدها وسحابها ناحيتي علشان متهربش مني وحاولت رنا انه تبعد عني بس كنت متحكم فيها
رنا / بلاش ياشريف هنا
انا / امال عايزها فين
رنا / مش قادره اقولها
وانا مش هسيبك غير لم تقوليها عايزها فين
رنا / تحت
انا / تحت فين
رنا / حاولت تشاور بايدها
انا / بصي بقي مش هسيبك غير لم تقولي فين
وبضغط تاني علي خرم طيزها بزبي
رنا ابتدت تتوجع من راس زبي
انا / ها ايه
رنا / عايزني اقول ايه
انا / عايزك تقولي انتي عايز زبي فين وبيوجعك ولا ايه
رنا / حطططه اممممم حطه
انا / ها اخلصي وبضغط علي خرم طيزها
رنا / حطها في كسسسسي
وهي بتقوله كنت بدخل زبي وبرزع فيها
انا / عايزه هنا
رنا / ااااه
انا / بيوجعك
رنا / ااااااه
انا / بيوجعك اوي
رنا / ااااه اااااه ااااه وكانت بتنزل شهوتها
وانا كملت نيك فيها وهي بتنزل شهوتها وهريت كسها لحد ما نزلت لبني ونمنا جنب بعض علي الارض
وكانت احلي نيكه واول نيكها في بيتنا الجديد
وعشنا مع بعض ايام سعيده وبداءت ارجع تاني اشوف حياتي بقي
استنوني مش هتاخر عليكم
ومستني دعمكم ورايكم وهو ده الداعم لي اني استمر واكتب


الجزء التاسع
وبعد شهر العسل والمتعه مع رنا قررت ارجع بقي اشوف شغلي
وتقابلت مع امجد وأمجد كان بيحاول يقنعني اني ارجع ادير انا الشركه واعلن اني الشركه بتاعتي وبيقولي اني ده من مصلحه الشغل علشان في مشاريع محتاجه اسمي وسمعتي علشان الشركه تقدر تستحوذ عليها
وانا كنت رافض خوفا من موضوع السجن
ولكن امجد اقنعني اني الناس بتنسي واني لازم اظهر تاني في السوق
وفعلا أعلنت أني اشتريت الشركه وهي اصلا بتاعتي وكان امجد اللي بيدرها
وده سبب ربكه وقلق في السوق لناس كتير خافت من اسم شريف الجارحي
وطبعا انتم عارفين هما مين
والشركه أسهمها علية وبدانا ناخد شغل كبير وكان النجاح حليف لينا
وكانت علاقتي برنا وحبي ليها بيزيد
وانشغلت بحياتي مع رنا وشغلي والنجاح اللي بيتحقق
ولحد ما في يوم كانت رنا طلبت مني أنها تسافر تزور امها
وفعلا سافرت رنا وانا كنت قاعد في البيت لوحدي
ولاقيت جرس الباب رن وفتحت الخدامة
ودخلت عليا المكتب تبلغني اني سوزي هانم عايزها تقابلني
طلبت منها أنها تدخلها الصالون وانا هاجي اقابلها
دخلت المكتب لاقيت سوزي قاعدها علي الكنبه
واول ما دخلت جريت رمت نفسها في حضني وبتبسني
ازيك يا شريف وحشتني
انا /ازيك عاملها ايه
سوزي / ايه موحشتكش ليه مش بتسال عني أو تزورني
انا / لا موحشتنيش
سوزي / شريف انت ليه مصمم تعاملني وحش
انا / علشان انتي تستحقي كده
سوزي / شريف انا مش وحشها بس الظروف هي اللي حكمت عليا
انا / غيره بقي النغمه ديها
سوزي / ديها مش نغمه ولا كلام بكررها دي الحقيقة
هههههههههههه
انا / حقيقه انك تتجوزي أخو خطيبك لم يحصل لها ظروف وحقيقه انك تستولي علي شركته صح هي دي الحقيقه
سوزي / شريف اسمعني وافهمني ارجوك
انا اتجوزت اخوك لم اخوك ضغط علي اهلي وانا حكيت ليك ده
والشركه انا خليت رمزي يكتبها باسمي علشان اخوك خول وكان هيضيعها
قربت منها وضربتها بالقلم
اسكتي ياشرموطه مش اخو شريف الجارحي اللي يتقال عليه خول
سوزي / مش هسكت علشان ديه الحقيقه اخوك و بيتناك كمان
مسكتها واقعدت اضرب فيها وهي كانت بتعيط
سوزي /اضربني ياشريف بس هي ديه الحقيقه ولو تحب تتأكد أن هاثبتلك
وطلعت الموبيل وفتحت الاستديو وفرجتني علي مقاطع
اول مقطع ليها وهي لابس زبي صناعي وعماله تنيك في رمزي وهو مفلقس قدامها
اكتر من ربع ساعه وهي عمال تغير في أوضاع وتنيكه وتشتم فيه
ومقطع تاني لراجل شكله كبير في السن بس شكله ووشه مش باين رمزي وشه باين عمال يمص ويرضع في زب الراجل وانا مصدوم اخوي خول ومقاطع كتير لرمزي وهو بيتناك
فوقت من صدمتي وبداءت استوعب المصيبه اخويا بيتناك وخول
انا / والمطلوب ايه اوعي تفكري اني ده هيكسرني
سوزي / بص ياشريف كونك اتسجنت وانت عامل بطل قومي وانقذت رنا واتجوزتها وده مأثرش عليك إنما مصيبه زي ديه هتقصر علي سمعتك وهتقضي عليك وخصوصا بعد النجاح اللي انت محققه في ماتكبرش واعرف انت بتقول ايه وعايز ايه وهتعمل ايه
انا / المطلوب ياسوزي انا عارف انك كلبه وواطيه
سوزي /احترم نفسك ياحبيي
انا / حاضر ياكسمك
سوزي / شريف احترم نفسك واعرف وضعك دلوقتي ايه
انا / المطلوب
سوزي / نرجع لبعض وتتجوزني وتطلق رنا وندمج الشركتين مع بعض واكون شريكتك في البيت والشركه
انا / انسي الي بيتقوليه انا اللي يسبني بدوسها برجلي وانت سيبتيني
وبخصوص الشركه أن كان علي الكام مليون جنيه قيمه الشركه ده هعتبرها تمن سكوتك عن الفيديوهات دي ورمزي يطلقك من سكات
سوزي / هو انت فاكر اني هوافق علي اللي بتقولها
انا / لازم توافقي علشان ماقدمكيش غير كده وكلنا نطلع بدون خساير ومعنديش غير كده
سوزي / وانا مش موافقها
انا / يبقي انتي اللي هتقضي علي نفسك بغباءك لاني مش هسمح ولا هوافق علي اللي بتفكري فيها ولو فاكره انك هتلوي دراعي فأنا بقولك انسي
سوزي قربت مني ليه تعاند لم ممكن كلنا نتطلع كسبانين وشركتي وشركتك تكبر ونكون مع بعض
حبيبي انا مقدرش الوي دراعك أو اضغط عليك ياشريف انا بحبك وميهونش عليا اني اعمل اي حاجه تضرك وهي بتتكلم أيدها راحت ناحيه زبي وبتدعك فيه
انا / بتعملي ايه
سوزي / نفسي ادوقها نفسي في زبك
انا / مش هاينفع ياسوزي
سوزي / ليه مش هينفع خايف علي مشاعر الخول اخوك ولا مش عايز تخون رنا ههههههه
نرفزتني وضربتها تاني بالقلم
سوزي / اضربني ياشريف اعمل اللي انت عايزها
وضربتها تاني وتفيت في وشها .
سوزي / اضربني تاني اعمل اللي انت عايزها
انا بحبك ومحتاجه ليك وحضنتني وبتبوسني وتمسك ايدي وتضرب بيها وشها
سوزي / اضربني وهيني انا خدامتك عايزك تضربني وتركبني انا بحبك
وكنت بحاول أبعدها لكني فكرت اني انيكها وامتعها بزبي ومخسرهاش دلوقتي غير لم اشوف هاعرف اعمل معاها ايه
وفهمت اني سوزي من النوع المازوخي اللي بيحب الضرب والإهانة في النيك والنوع ده زي حنان بيحب العنف وديه المعلومه اللي عرفتها لم نكت حنان وحازم وفهمت طبيعه النوع ده وحبه للجنس العنيف وطبعا انا كنت معنديش الخبره الكفايه اني اكون ميسترس محترف بس كنت بحاول اني اشبع رغبتها وانيكها بعنف وبداءت اتفاعل معاها وشديتها عليا
ومسكت أيدها الاثنين وكتفتها وراء ضهرها وسحبتها ناحيه صدري وكنت ببوسها بعنف واعض رقبتها ومكتف أيدها بأيدي وراء ضهرها
سوزي كانت بداءت تهيج اكتر وكانت بتحضني بعنف وتشدني
وبداءت اقلعها هدومها وانا قلعت وقعدتها علي الكنبه ومسكت بزازها أرضع منهم وهي كانت بتشدني عليها
عضني كل بزازي اقطعهم انا عايزها جسمي يبقي دم عايزها الحلمات ديه تتاكل لحد ما تشيلها من مكانهما وكانت بتضغط علي راسي وانا بأكل بزازها واعض فيهم
ونزلت علي كسها أرضع زنبورها واعض فيه
سوزي /كله عضه ولا انت طري خليك عنيف اهرينا
وانا كنت هائج عليها وكنت بحاول اكون عنيف والبت كانت متجاوب وبتشدني عليها علشان افشخ كسها
وفكرت شويه وقمت جبت حزام البنطلون
وخليت سوزي تقعدها مفلقسها علي الكنبه
وضربتها بالحزام ضرب خفيف علي طيزها
سوزي / اضرب جامد ولا انت طري
غاظتني وهيجتني عليها ورفعت الحزام في الهواء وضربتها بعنف
سوزي /اضرب ياشريف انا عايز مقدرش اقعد علي طيزي اهريها
هههههههههههه
انا / حاضر يالبوه هفشخك ومش هخليكي تعرفي تمشي علي رجلك أو تقعدي علي طيزك
سوزي / فرجني هاتعمل ايه
وزدت في ضرب طيزها بالحزام والبت كان عندها قدره غريبها علي التحمل
وفضلت اضرب فيها لحد ما طيزها حمرت
سوزي /هتنيك طيزي ولا مش هاتعرف
انا / يابنت اللبوة اسكتي ياشرموطه وانا افرجك
ورحت ماسك زبي ودخلتها بعنف في طيزها هي مفلقسها وعمال تتكلم
سوزي / نيك ياشريف نكني أخيرا زبك في طيزي
عايز تحرمني من زبك مش ها سيب زبك تاني
وانا عمال انيكها وهديت شويه وهي كانت سخنها وطيزها مولعها
سوزي / يلا يارجل فرجني علي نيك الطيز
تعبت يابيضه تعبت ياسكر
هههههههههههه واضح اني العيله كلها
وقبل ما تكمل كلمتها كنت لافيتها وضربتها بالقلم وتفيت في وشها
انا / كسمك انا راجل يالبوه اوعي تفكري بس في خيالك انك تقولي كده علي شريف الجارحي
سوزي /هههههههههههه استفزيتك فرجني علي زبك وعمايلها
وجبت الحزام تاني ومسكتها ونومتها علي ضهرها ونزلت بالحزام ضرب علي بزازها وصدرها وبطنها
سوزي /اضرب ياشريف نكني ومتعني
وكملت ضرب فيها جسمها كلها حمر وبقي خطوط بالطول وبالعرض
ورحت رافع رجليها ودخلت زبي بعنف في كسها وفضلت انيك فيها بعنف وبسرعه
لحد ما هي صرخت ولاقيت شهوتها نزلت شلال ميه نازل البت نزلت شهوه اول مره اشوف واحدها بتنزل الكميه ديه
وعرفت اني سوزي من النوع اللي بيجب شهوها غزيره
وبعد ما نزلت شهوتها قامت سوزي ومسكت زبي تمص فيها وتلحس بيضاني وتعض راس زبي وتمسك بضاني وتضغط عليها وتعصرها وتدخلهم في بوقها
ومسكت زبي والبيضان وحاولت اني تدخلهما كلهم في بوقها
بس معرفتش من حجم زبي بس كانت بتدخل زبي كلها في بوقها
سوزي / اممم طعمه حلو
امممم زبك كبير ومتعني
اممممم
نزل يلا لبنك في بطني وصلهم لاحشاء انا عاوزه لبنك جوها بطني
وفضلت احرك نفسي وزبي في بوقها لحد ما نزلت لبني في بوقها وقلت لسوزي تمص لحد ما نزلت لبني كله في بوقها ونضفت زبي من اللبن
سوزي / تصدق طعم لبنك حلو
انا / اتكيفتي يالبوه
سوزي /اه اووي اووي ونفسي بقي نتفق انا وانت ويفضل لبنك وزبك ليا لوحدي
انا / وده بتاعك اهو خديها زي ما انتي عايزها
سوزي / هتعرف تكيفني
انا / احا ياكسمك طبعا وتعالي بقي هنا وسحبتها من شعرها وطلعت بيها السلم وانا ساحبها من شعرها
ورميتها علي السرير ونزلت الجنينه دورت علي احبال اربطها بيها وانا طالع لاقيت خشبه طويله تشبه عصايه البيسبول وطلعت بيها وكتفت سوزي علي أطراف السرير وبالعصايه كنت بدخلها في كسها بنتقم منها بعد ما فوقت من الصدمه بتاعت رمزي والي قالتها سوزي وكنت بنيك كسها بالعصايه وخرجتها وحطيتها في بوقها وهي كانت بتلحس وتمص العصايه زي الزب
سوزي / دي اتخن من زبك هههههههههههه انا عايزه زب حمار ينكني
شكلك مش هاتعرف تنكني
خرجت العصايه من بوقها ولافيتها ونومتها علي بطنها ودخلت العصايه في طيزها
سوزي / يعني علشان انت عارف اني زبك مش مالي طيزي بتحط العصايه
طيب نكني بالعصايه
وفضلت ادخل وأخرج العصايه من طيزها وهي تهيج اكتر وتستفزني بالكلام علشان ازود عنف في نيكها
وخرجت العصايه من طيزها ومسكت زبي ودخلتها في كسها وانا قافل رجلها بأيدي
وكان كسها مقفول وضيق وانا كنت بدخل زبي بكل عنف عايز اهري كسها
وهي كانت هايجه وكسها نار
سوزي / هاتعرف تنزل في كسي وأحمل منك
انا/ انا هافشخ كسك يامتناكه
سوزي / طب نكني وحبلني غرقني لبن
وفضلت انيكها لحد ما نزلت لبني وهي لسه منزلتش
وخرجت زبي من كسها
سوزي / شوفت بقي انك مش هتقدر عليا
انا /يابت المتناكه ده كسك حمر واتهري اهو
سوزي / هههههههههههه هو ده النيك وده اخرك
انا / طيب ياسوزي ماشي
وفكرت شويه اعمل مع اللي جابهو ايه دي
سوزي/ هي ماتفكرش كتير تعال وانا اقولك تعمل ايه
انا /هههههههههههه انتي اللي هاتعلمين
سوزي /اه وتعال بس الاول نزل بول زبك انت نزلت لبنك بس منزلتش البول
انا /احا وانتي عرفتي ازاي اني عايز انزل بولي
سوزي / زبك اهو منفوخه
سوزي / تعال شخ في بقي ونزل بولك
احا ايه بنت المعفنه ديه
سوزي / تعال متستغربش
ومسكت سوزي زبي ودخلته في بوقها يلا شخ
وبداءت اعمل حمام بول في بوقها
ومسكت زبي تشفطها وتنضف البول منه
وبداء زبي يقف تاني من شكل سوزي وهي بتشرب البول
ولم زبي وقف مسكتها سوزي وكانت بتمص فيه وتدخل زبي كله في بوقها
وزبي وقف علي آخرها
ورحت مدخله تاني في كسها وفضلت انيك فيها طول الليل واضرب فيها واشتمها ونزلت انا وهي كتير وفضلنا كده لحد الصبح
وقامت سوزي من علي السرير
سوزي / تصدق فعلا صدقت لم قولت انك مش هتخليني اعرف امشي
انا مفشوخها مش عارفها امشي اعمل ايه دلوقتي انا
انا / هاتروحي كده بالبني عليكي وفي كسك
سوزي / ماشي ياشريف بس وحياتي عندك فكر ياشريف في اللي قولته لك
وتعال نرجع لبعض ونتشارك البيت والشغل
ومشيت سوزي وانا مش عارف هاعمل ايه معاها
وفضلت افكر اعمل ايه في سوزي وعايز اخلص موضوع ربيع بقي
ومر اسبوع ولسه رنا مرجعتش بس كانت وحشتني اووي اووي فكرت اسافر لها ونغير جوه بس مكنش ينفع اسافر لها واسيب الشغل
وانا بفكر في رنا وهايج وزبي كان هايج لاقيت التليفون رن ولاقيت الموزه بتاعة شقة الشيخ زايد بتتصل وعايزاني في موضوع مهم
انا / ازيك وحشاني
هي / بجد اخير افتكرتني
انا / هو انا اقدر انساكي
هي : ما انت نسيت كل حاجه حتي شغلنا
انا / بقولك ايه الكلام في التليفون مش هينفع تعالي قابليني واديتها عنوان الفيلا
هي / مسافة السكه واكون عندك
ووصلت وانا مشيت الخدامه
واول ما وصلت خدتها في حضني وكنت بحسس علي ضهرها وبلعب في شعرها وبوستها في شفايفها
هي / ايه مالك سخن عليا كده ليه
انا / وحشاني وكسك وحشني
هي / ليه رنا مش عارف تشبع الزب ده ومسكت زبي تدعك فيها
انا / هو اصلا الزب ده ما بيشبعش وانت كسك حكايه لوحده
تعالي بقي نطلع فوق
وطلعنا اوضة النوم
انا /ايه بقي الاخبار المهمة اللي عايزها تقوليه لي
هي / مستعجل تعرف الاخبار ومش مستعجل علي كسي
انا / مش كده انا سايب كسك يسخن ويولع علشان اعرف اطفيه ولو الموضوع مهم اوي يسخن كسك اوي علشان اعرف ارويه
هي / عارف احلي حاجه فيك ايه
انا / ايه
هي/ انك كلامنجي وبتعرف تاكلني بالكلام
انا / ههههه انتي حبيبتي وعشيقتي
هي / بس كده
انا /ازاي
هي / يعني عشيقتك بس انا نفسي اكون مراتك
انا / يابت عشيقتي احلي من مراتي " مراتي يعني هناكل ايه النهارده هات بامبرز للعيال الواد سخن البنت اتعورت وليله كبيره سعادتك انما كده من غير التزام نعرف نمتع بعض " صح ولا غلط
هي / مش هخلص معاك
انا / طب احكي يلا
هي / بص ياسيدي اكبر صفقة سلاح ربيع هيدخله البلد اتفق عليه وهتدخل بعد شهريين
انا / اوباااا هو ده الكلام
هي / فرصتك جاءت تبلغ عنه ويتقبض عليه وتخلص من رنا ونتجوز بقي
انا/ تمام
بصي بقي وركزي في اللي بقوله ده وهي ماسكه زبي وعمال تلعب فيه
انا / يابنتي ركزي
هي / ما انا مركزه اهو
انا / سيبي ده دلوقتي
انتي هتبلغي ربيع اني العين مفتحه عليه والحكومه عارفه انه ذكي ومش ممكن يدخل البضاعه ديه ويحطه في المخازن بتاعته
هي /صح
انا / انتي بقي هتقنعينه انه يحطه في المخازن بتاعته والحكومه عمره ما هتفكر انه شايل البضاعه في مخازنه
هي / وبعدين
انا/ نبلغ عنه والبضاعه في المخازن بتاعته يشيل الليه ويتمسك متلبس ونخلص منه
هي / ويتقبض عليه واخلص انا كمان منه وتطلق رنا ونتجوز صح
----علي دماغك الماظ
انا / تمام
تعالي بقي نحتفل
هي / ياسلام من عيني ياروحي
ومسكت زبي تدعك فيه وخرجته من البوكسر ونزلت عليه تلحس راس زبي وترضع منه وبلت زبي كله وكانت بتدخل زبي لاخر بوقها وتلحس في وتلعب في بيضاني
وقلعت هدومه وطلعت علي زبي وكانت بتنطط علي زبي وايدها عمال تقفش في بزازها وتدعك فيهم جامد وبتشد حلمات بزازها
ونامت علي صدري ومسكت بزازها بايده وحطتهم في بوقي علشان ارضع منهم
ارضع ياشريف كل بزازي
انا / اممممم بزازك كبار
هي /ارضع منهم واشبع
انا / مبشبعش من بزازك
وفضلت تنطط علي زبي
ونزلتها ونمت عكسها ودخلت زبي في بوقها وكسها كان قدامي وكنت بلحس زنبورها وبعضها وهي تصرخ من الشهوة
وفضلنا نلحس لبعض لحد ما نزلنا شهوتنا مع بعض وشربت هي لبني كله في بوقها وانا لحست وشربت عسل كسها
وهديت شويه وقمت خليتها تفلقس ودخلت زبي في طيزها
هي / ما تنيكي كسي الاول
انا / لا هنيكك في طيزك واغرقها لبن
هي / غرقني كلي انا بتاعتك
انا /من عيني يالبوه
وفضلت ادخل زبي في طيزها واخرجها وهي نامت علي بطنها وانا نمت فوقها وكنت بنيكها براحه وبرمانسيه
وبعد كده عدلتها ونومتها علي ضهرها وسحبتها علي طرف السرير وانا واقف علي الارض ورفعت رجليها ونكت كسها و لحد ما نزلت في كسها
وبعد ما خلصنا نيك قعدت انا وهي واكدت عليه هتعمل ايه علشان نوقع ربيع ويتقبض عليه
هي / ايوه بقي واملاكه كلها تبقي لينا انا وانت وتطلق رنا بقي ونخلص منها ذي ما خلصنا من ابوها واملاك ابوها كلها تبقي معاك ونتجوز بقي وكفايه دور العشيقه اللي انا عايشها
انا / اصبري عليا شويه ياشذي
هي / مش قادر اصبر اكتر من كده انا وقفت جنبك علشان تاخد تارك من ربيع واتجوزتها واستحملت قرفها كل ده علشان خاطرك وسيبتك تتجوز بنتها وانا كنت بتقطع وانا عارفه انك في حضن واحدة تانيه واستحملت بس مابقتش قادره واقولك انا مش عايز اخد حقي من عمي كفايه مشاكل عايزه اعيش في امان نتجوز ونبعد عن القرف ده وبداء ت تعيط
ختها في حضني وقعدت اطبط واحسس عليها واهدي فيها وهي نعست في حضني نومتها علي السرير
وقعدت افكر ولاقيت اني الدايره وسعت اوي شذي اللي راسمها علي جواز وعايزاني اطلق رنا وسوزي الواطيه اللي بتهددني بفضح اخوي وعايزاني اتجوزها وانتقامي اللي قرب من ربيع مش عارف اعمل ايه



الجزء العاشر والاخير
ومر اسبوع ولسه رنا مرجعتش لحد ما في يوم صحيت الصبح وفتحت عيني لاقيت رنا قاعده علي السرير وذي عادتها قاعده تبص في وشي
انا / حمد 000 بالسلامه وحشتيني مش هتبطلي العاده ديه تفضلي تبصي علي وانا نايم ثم انتي وصلتي امتي
رنا / واحده واحده كل ده اسئلة
اولا مش هبطل اتامل في جمالك وشكلك وانت نايم وثانيا انا لسه راجع من نص ساعه وحبيت اعملك مفاجاه
انا / احلي مفاجاه وسحبتها في حضني وقعدت ابوس فيها وفي خدودها وشفايفها وضمتها علي صدري وحضنتها جامد
انا / وحشتيني ياصغنونه
رنا / انا بردك الصغنونه اتصل بماما نوال نسالها مين الصغنون
انا / هههههه انا الصغنون تعالي بقي في حضني وحشتيني بجد
رنا / وانت كمان
وسحبتها ونومتها جنبي وبداءت احسس علي ضهرها وابوسها واداعب شعرها
واتغزل في عينيها وشفايفها وبداءت رنا تسخن وتهيج من همسي بالكلام الرومانسي في ودنها
وده مفتاح رنا اني اهمس في ودنها بكلام رومانسي بتسخن جدا وتهيج وجسمها بيسيب وفعلا رنا غمضت عينيها وجسمها ساب وانا بداءت اقلعها وخرجت بزازها بره البرو وظهرت بزازها قدامي بحلماتها البني الفاتح ونزلت عليهما بلساني ارضع منهم واشفت حلماتها وامصهم وكان جسمها معرق من السفر بس كان ريحه جسمها وطعم العرق عليها يهيج جدا وسخني اني ارضع من بزازها واشم في جسمها
وحاولت رنا انها تسحب نفسها من حضني
انا / رايحه فين
رنا / ادخل الحمام اخد شاور واجي ليك
انا / لا انا عايزك
رنا / شريف انا راجعها من السفر وجسمي معرق اخد شاور بس
انا / لا انا عايزك كده انا بحبك في جميع حالاتك تعالي في حضني
وفضلت اشم في جسمها وارضع من بزازها ونزلت لسرتها اداعبها بلساني والحسها
وحسيت برنا بتزوقني لتحت علشان انزل الحس كسها ونزلت بلساني لحد كسها وبداءت اداعب كسها الوردي واحرك لساني علي اشفار كسها من برها واطلع بلساني علي زنبورها احرك لساني عليها ورنا هائج خالص وكانت بتسحب وتشد راسي علي كسها وزدت انا في لحس كسها ودخلت وخرجت لساني داخل كسها
وكنت بحاول ادخل لساني كله في كسها وفضلت ادخل واخرج لساني في كسها ورنا بدات اهاتها تعلي وتسخن والمحن والشهوة باينها علي عنيها وزادت افرازات كسها وزدت من لحس ومص كسها لحد ما هي مسكت راسي وشدتها علي كسها لحد ما رنا نزلت شهوتها الغزيزه وخرجت منها اهاااا بصوت عالي خلت زبي حديد
وسبتها شويه تهد بعد ما نزلت شهوتها
وكانت رنا نايمه علي ضهرها قومت انا وهي نايمه وقعدت علي صدرها ومسكت زبي احركها علي شفايفها بايدي وفتحت رنا عنيها لاقيت زبي قدام وشها
مسكت رنا زبي بايدها وبتلعب فيه وتحركه شمال ويمين
رنا / ايه ده ايه اللي جابه هنا
انا / ده جاي يسلم علي شفايفك
رنا / روح ياعم الحاج انت وهو
انا / لالالا روح ايه ده ضيف عندك شوفيه عايز ايه
رنا / وهي ماسكها زبي عايز ايه ياعم
انا / عايز يشوف لسانك وهو بيسلم عليها
رنا خرجت لسانها وحركت علي راس زبي
رنا / امممممم اهلا بيك شرفتنا
يلا ياعم شريف بقي خد الضيف وبداءت تحرك لسانها علي زبي وتدخل وتخرج زبي وتمصها وانا زبي مولع وهي عمالها تخرج زبي وتمسك الراس وتقرصني منه وتشد زبي بايدها سخنت اكتر عليها وخرجت زبي من بوقها
ورحت رافع رجليها ودخلت زبي ف كسها مره واحده
وصوت رنا بصوت كلها محن ووجع
رنا / اااااااااي
انا / ايه بيوجعك
رنا / ااااه وجعني بلاش عنف وخليك براحه
انا / يعني انيك تاته تاته
رنا / انت مش هتبطل الاباحه بتاعتك ديه
انا / لالا ديه احلي حاجه الاباحه في النيك
رنا / طب نيك وانت ساكت
انا / ههههه انتي قولتي ايه
رنا / مقولتش حاجه
انا / مش تكدبي ياعسل
رنا / اعمل فيك ايه علمتني قلة الادب
انا / لا ديه مش قلة ادب ياعسل
رنا / اسكت بقي ياشريف احسن اقوم
انا / وعلي ايه هسكت
وكملت نيك في رنا بهدوء ورمانسيه مكنتش عايز انزل كنت عايز افضل انيك فيها علي طول
وفضلت انيكها لحد ما هي هائجة وبداءت تقفل وتفتح كسها علي زبي وانا سرعت في نيكها ونزلنا شهوتنا مع بعض وحضنتها وفضلنا في حضن بعض نتكلم ورنا حكيت لي عن السفر وعن مامتها لحد ما سخنه ونكتها تاني ونمنا في حضن بعض وصحينا علي المغرب واستحمينا مع بعض ونزلنا اتغدينا في مطعم ورجعنا البيت وكان يوم ممتع حاولت انيك رنا تاني وهي رفضت لانها كانت مرهقة وتعبانها ونمنا حضنينا بعضنا
وكن عايشين انا ورنا سعداء
لحد ما جاءت رساله اني البضاعه وصلت وربيع خزنها في المخازن بتاعتها واتصلت بصديق لي في الداخليه وبلغته المعلومات وتم القبض علي ربيع واتحكم عليه بالسجن المشدد
وشذي طلبت من ربيع اني يعملها توكيل ولكن ربيع رفض لانه قبل ما يتسجن كان باع كل حاجه لرنا وكاتب الشركات وكل حاجه باسمها
ورنا طلبت مني اني ادير الشركات وادير اموالها وعملت توكيل لي بالبيع والاداره
وفي يوم كنت في الشركه ودخلت شذي مكتبي
شذي / مبروك عليك الشركات وفلوس ربيع
انا / 0000 يبارك فيكي
شذي / ايه ياشريف مش خلاص حققت اللي انت عايزه
انا / ايوه والمطلوب دلوقتي
شذي / تطلق رنا ونتجوز بقي
انا / لسه شويه مش دلوقتي
شذي / عايز ايه تاني وهنستني ليه
انا / شذي ملكيش فيها
شذي / طيب بما اني هي كده وانت شكلك مش هتلطق رنا اديني حقي
انا / حقك في ايه
شذي / حقي في مال ربيع
انا / طب هو مال ربيع يخصني
شذي / ايوه مش فلوس رنا والكلب ابوها ماسبش حاجه لي انا عايزها حقي
انا / اصبري ياشذي
شذي / انا صبرت كتير وانت وعدتني انك تخلص من ربيع ونتجوز
وفؤجئت باب مكتبي يفتح ورنا دخلت وبتزعق وتصرخ في انا وشذي وفي ايدها موبيلها مفتوح علي مقطع وانا بنيك شذي في الفيلا
انا / رنا انا عايز افهمك
رنا / هتفهمني ايه
انا / اسمعيني بس انا
ولكن رنا قامت وصرخت بصوت عالي مش عايز اسمع منك كلمه انا كدبت عيني لم شوفت الفديو ومصدقتش ودلوقتي هكدب وداني طلقني ياشريف
وانتي ياشذي احب اعرفك اني ابويها طلقك من اسبوعين اتفضلو انت الاثنين اخرجو من حياتي ومش عايزها في يوم اشوف وش حد منكم تاني
انا /وحياتي عندك انت مش فاهمه اصبري واسمعيني
رنا / اطلع بره واخرج من حياتي
انا / ماشي يارنا انا خارج وهسيبك دلوقتي تهدي وبعدين نتكلم
رنا / لااستني مفيش خروج من هنا غير لم تطلقني
انا / مش هتطلق يارنا انا هسيبك دلوقتي تهدي وبعدين نتكلم
رنا / مفيش كلام تاني بينا
انا / ماشي يارنا بس اهدي دلوقتي
ولاقيت رنا بتصرخ في وبترفع مسدس في وشي
واستغربت علي القوة اللي بتتكلم بيها رنا وقوتها وهي ماسكه المسدس ومعرفش جابت القوة والقسوة ديه منين
انا / رنا اهدي ايه اللي بتعمليه ده
رنا / طلقني واخلص وبداءت رنا تشد اجزاء المسدس
وحسيت اني مش ديه رنا وانها مش في وعيها
رنا / اخلص هو انت لسه هتفكر
وصرخت في تاني طلقني ومش هقوله ليك تاني وبداءت رنا تعد واحد اتنين
انا / انتي طالق
وطلقت رنا وانا تحت تهديد السلاح
وخرجت من الشركه وانا حزين لاني بجد حبيت رنا وكنت بحاول اخلص من شذي واعيش انا ورنا وابعد عن كل القرف ده
ولكن القدر غدر بي تاني
تسلم ايديك ?
 
Y

Yoya

عنتيل زائر
هل هتنزلها جزء تاني?
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
ص قصص سكس جنسية 0 386
ج قصص سكس جنسية 1 1K
ا قصص سكس جنسية 0 1K
ا قصص سكس جنسية 0 504
ا قصص سكس جنسية 0 842
ع قصص سكس جنسية 7 695
ع قصص سكس جنسية 0 519
ع قصص سكس جنسية 0 630
قصص سكس جنسية 8 1K
قصص سكس جنسية 3 2K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل