ا
ابيقور
عنتيل زائر
غير متصل
السلسلة الثانية :: الجزء الاول..............
هلا يا شباب اي الاخبار............................ اسف علي التأخير الطويل اوي بس انا راجع تاني و بصالحكم بجزء كبير و اخر كل اسبوع هيكون في جزء جديد
انا: ماشي يا عمي. طب بالنسبه للخطه ماشي صح
سالم: ده وعدي ليك يابني لو اخر يوم في عمري هجيب ليك حقق
انا: شكرا ياعمي انا بجد مش عارف اقول اي
سالم: ولا اي اشي. يكفيني انك حميت عيل من عيالي و لحقته من الموت في اخر لحظه و طلعت ليه حاجته و زياده عليه الفلوس
انا: ده واجبي علي اخوي
سالم: هو فعلا اخوك. ( وصله رساله مكتوب فيها تم).. البقيه في حياتك يا ولدي
انا: ( بزعل و شويه ندم) حياتك الباقيه
سالم: مالك يا ولدي حاسس انك مش فرحان
انا: هفرح علي اي
سالم: انك اخدت حق اهلك
انا: من مين يا عمي
سالم: مش مهم مين المهم ان الحق رجع لصحابه و النار تهدي
انا: ( بتريقه و حزن) نار ههه تصدق ضحكت. النار ال جويا يا عمي بتزيد انا واحد عمه و خاله قتلوا عيلته و كانوا عايزين يموتوني انا كمان
سالم: (حس ان انا علي اخري) خلاص يا ولدي ال حصل حصل ده قدر
انا: قدر. يعني اي قدر يا عمي
سالم: يابني ( لسه بيكمل كلامه عربيه دخلت علينا بسرعه و كان فيها علي مصاب)
انا: (بصيت علي العربيه و حسيت ان في حاجة و جريت علي العربيه) طلع السواق بسرعه و فتح الباب ال جانبه و كان علي واخد رصاصه في كتفه و كله ددمم
انا: سندت علي و سالم ام شاف الدم نادي علي صالح و جري عليا انا و علي. انا: علي علي
علي: ياعم في اي دي رصاصه مش حوار و اغمي عليه من كتر الدم ال خرج منه. شيلته انا و صالح و دخلناه المستشفي و الممرضات دخلوا الطوارئ و انا روحت ل سارة و منار الاوضه بسرعه
انا: سارة منار اصحوا بسرعه في مصيبه و عيني كانت بتدمع
ساره: ( فتحت عينها بسيط و شافتني بدمع) اتنفضت من علي السرير و هي ملط .... اي ال حصل
انا: واحد صاحبي واخد رصاصه
سارة: فين
انا: مش عارف قومي
سارة: منار اصحي بسرعه منااااار
منار: اي في اي عايزه انام
ساره: في مصيبه قومي
منار: مصيبه اي
انا: دقيقه و تكونوا في الطوارئ
منار: اول ام سمعت طوارئ قامت من السرير. طوارئ اي حد حصل ليه حاجة
انا: واحد صاحبي واتضرب بالنار
سارة: (كانت لبست وغسلت وشها) يلا احنا خلصي و اخرجي . بصت ليا.. يلا بينا احنا
انا: ( خرجت انا و سارة و طلعنا علي الطوارئ جري ) سارة دخلت و كانوا الممرضات نضفوا الجرح وشافت الجرح
سارة: اطمن يا مصطفي الجرح سطحي و في الكتف مش مشكله
انا: طب و كميه الدم ال طلعت دي
ساره: سهله اطمن انت
سالم: (ميل علي ودني) محدش يعرف عشان الحكومه
سارة: (خدت بالها) اطمن اكنه مش دخل المستشفي اصلا
منار: ( دخلت) الطلقه فين يا دكتور
ساره: في الكتف بسيطه
منار: ( بتكلم الممرضات) انقلوا المريض اوضه العمليات 2
سارة: اطموا العمليه مش هتكمل نص ساعه هي فصيله ددمم المريض اي
صالح: b+
سارة: تمام
انا: اكلم صلاح
سارة: ملوش لزوم هو اكيد وصل ليه و زمانه جاي
انا: اول ام يجي هبعته اوضه العمليات
سارة: ماشي يلا عشان اروح اجهز للعمليه.
انا: اتفضلي ( جاتلي مكالمه من صلاح) الو
صلاح: اي ال حصل
انا: انت عارف
صلاح: محدش هيعرف حاجة اطمن
انا: انت فين
صلاح: انا راكب العربيه وجاي
انا: تمام يلا بسرعه
صلاح: ماشي سلام
انا: قفلت مع صلاح و روحت ل سالم
انا: اطن يا عمي و انا اسف
سالم: اسف علي اي يا ولدي . انا ابني رجال و لسه يومه مش اجي. المهم انت كويس
انا:تمام يا عمي تمام
صالح: مصطفي في حاجة عايز اقولك عليها بس ارجوك امسك نفسك
انا: قول يا صالح
صالح: استأذنك يا بوي
سالم: روح يا ولدي و براحه
صالح: حاضر
انا: ( روحت انا و صالح قدام المستشفي) قول يا صالح
صالح: انت عارف اهلك ماتوا ازاي
انا: حادثه و بكمل كلامي صالح قاطعني
صالح: لا يا مصطفي مش كده. ابوك و امك و اختك مش ماتوا كده
انا: امال
صالح: ( بتردد و خوف) ابو.. ابوك و هو طالع من عند عمك ناس وقفته علي الطريق و اغتصبوا امك و اختك لغايه ام ماتوا من من و عينه دمعت قدام ابوك و بعدين ضربوا ابوك بالنار و حطوه في العربيه و الباقي انت فاهمه
انا: ( سمعت الكلام ده و كان جوايا غل ابن متناكه و عيني بتبكي لوحدها و مش حاسس بنفسي) انت متأكد من الكلام ده
صالح: اتفرج علي الفيديوا ده
انا: شوفت الفيديوا و كان كل ال صالح قاله شوفته بعيني. فين الناس دول
صالح: مش عارفين احنا وصلنا ل واحد بس فيهم
انا: تمام يا صالح.... التليفون ده انا عايزه
صالح: اتفضل
دخلت و محمد كان عرف كل حاجة من سالم و كان قاعد علي الارض و بيعيط و اول ام شافني جري عليا و حضني
محمد: اهدي يا خويا ارجوك
انا: محصلش حاجة يا محمد محصلش حاجة
محمد: حاضر حاضر و بيمسح دموعه ب ايده
انا: بصيت ل سالم انت تعرف الحوار ده من امتي يا عمي
سالم: الصبح يا ولدي
انا: تمام تمام . علي فين
سالم: دخل اوضه العمليات
انا: طب يلا بينا لهناك. ( انا ماشي معاهم و انا بموت و اتقطع من جوه مش عارف اوصف الاحساس ده بس موت) ذكريات كتير بتمشي قدامي و كلام الناس ال في الفيديوا و صوتهم بيتكرر في دماغي و في صوت انا متأكد ان انا اعرفه بس مش عارف فين هموت و اعرف
محمد: باصص ليا و حاسس ان هيحصل ليا حاجة
انا: ( صالح وصل و دخل اوضه العمليات هو كمان و انا سيبتهم و خرجت قعدت قدام المستشفي لوحدي و كنت واخد بالي ان محمد واقف بيبص عليا و خايف يجي نحيتي) لقيت حاجه غريبه بتحصل و حسيت بحد ورايا و لقيت خبطه علي كتفي
انا: ( بصيت ورايا) اي المعاد جه
كريم: لا بس كان لازم نيجي عشان مش تغلط
انا: اغلط هههه بستهزاق مين ده يا كريم
كريم: واحد بيحبك و متابع كل حاجة انت بتعملها من زمان و هو ال اكتشف موهبتك
انا: ههههه موهبه، مصدق الكلام ال انت بتقوله ده
كريم: مصطفي انا عارف ان الحوار صعب عليك بس انا بحاول اوصل للعمل كده بس محتاج شويه وقت
انا: وقت، انا ال بحدد الوقت المناسب مش انت او هم يا كريم، انا لازم اروح مكان ضروري الصبح نتكلم ، اعتقد انت قاعد شويه صح
زيد (صاحب كريم): مصطفي اسمع الكلمتين دول وصيه من ابوك ليا و قالي اوصلها ليك ، متفكرش و انت غضبان اهدي بعد كده فكر و اتحرك عشان قرارك يكون صح
انا: زيد بص انا عارف ابويا كان بالنسبه ليك اي، بس انا مش ابويا او انت
زيد: بمعني
انا: ابويا مات عشان كان بيثق في الناس اكتر من الازم انا لا
كريم: ملوش لزمه الكلام ده بكره نتكلم و انا هأمن المكان هنا لغاية ام تيجي
انا: تأمن اي، اصحي ال في المستشفي عيله الجيبالي مش اي حد
زيد: ماشي يا عم مصطفي نتكلم بعدين روح انت.( طبعا محمد كان عايز يجي معايا بس انا رفضت)
انا: ( سيبتهم و طلعت علي فيلا بتاعتي في العاشر من رمضان) دخلت و نزلت ل اوضه تحت الارض و جيبت كل الناس ال في الفيديوا و عرفت مين ابن المتناكه ال كان بيتكلم طلع رامي ابن الاحبه (جوز منار) تمام حلو اوي كده. عرفت موقع كل واحد فيهم. رنيت علي دياب ( مقاتل محترف عرفته من الدارك ويب)
انا: الو
دياب: كنت فاكر ان انت نسيتني
انا: كل واحد ليه وقته يا دياب، المهم عايزك في مشوار
دياب: هنقتل كام الف
انا: 9 اشخاص
دياب: بس
انا: للاسف بس عايزهم عايشين هم و كل اهلهم ماعدا واحد
دياب: المكان ال هسلم فيه الناس
انا: هبعت ليك اللوكيشن بتاعهم و المكان ال عايزهم فيه
دياب: ساعه و هيكونوا عندك
انا: تمام نتقابل هناك
دياب: تمام
انا: (قفلت مع دياب و روحت اللوكيشن و قعدت بفكر في ال هعمله لقيت تليفوني رن) الو
دياب: انا وصلت
انا: افتح الباب و ادخل ( طبعا دي فيلا في نص الصحراء ف مفيش سريخ ابن يومين ) دخل دياب و جه سلم عليا ( وصف ديب: طول 195 سم مش وسيم اوي و جسمه كله عضل و محترف في استخدام كل انواع السلاح )
دياب: وحشتني يا جدع عامل اي
انا: بموت يا ديب
دياب: عرفت ال حصل البقاء***
انا: خير خير المهم دخل الناس البدروم تحت
دياب: نادي علي رجالته و قالهم ينزلوهم تحت و نزلت معاهم و ربطوهم كلهم في كراسي
انا: دياب طلع كل الرجاله بره و افضل انت بس
دياب: حصل، الكل يخرج يأمن المكان بره
انا:شيل القناع من عليهم يا دياب و جيبت كورسي و قعدت قدامهم
دياب: شال القناع من عليهم و طبعا ال كان بيعيط و ال كان بيصوت و ال بيقول انت عايز اي ماعدا رامي
انا: الكل يسكت ، تصدق يا رامي انت الوحيد ال مش عارف اعزبه ازاي يعني ملكش ل اب و لا ام و لا قريب ولا عزيز غير منار و اولادك و للاسف دول مهمين ليا اكتر منك
انا: رامي يا رامي و قمت اديته بالقلم بس حكومه ابن حرام و رجعت تاني ، خليك انت للاخر عشان نتمتع مع بعض شويه. ندخل في الباقي
انا: (بكلمهم) خايفين علي اهلكم ها
شخص 1: طب نعرف احنا هنا لي
انا: سهله عشان ده و قمت فاتح الفيديوا . ها افتكرت
شخص 2: احنا مش لينا ذنب احنا كنا بناخد اوامر وكان لازم ننفزها
انا: ال كان بيديك الاوامر مات و لسه انتم و عشان انت اول واحد اتناقش هبدأ بيك
شخص 2: اعمل فيا بس سيب مراتي و عيالي ارجوك
انا: (بضحك) طب انا هشهد مراتك، شهادة حق يا ست الكل جوزك موت امي و اختي بعد ما اغتصبهم قدام ابويا و بعدين قتل ابويا ، و دلوقتي عايزني معملش ليكم حاجة طب ده ينفع. دياااااب
دياب: اي يا هتلر
انا: معاك كام راجل
دياب: بره في 26 واحد و في 30 علي اول الطريق بيأمنوا
انا: حلو ابعت هاتهم كلهم حالا
دياب: حصل
انا: اممممم دلوقتي في 13 واحده فوق السن و 4 تحت السن و ***** صغيره اعتقد ال 56 راجل هيكفوا ولا انت شايف اي يا ديب
دياب:57 يا ريس انا موجود و مش متجوز و انت فاهم
انا: ياعم 58 هي جت عليا بس اعتقد مش كفايه
دياب: يا ريس هم كفايه عليهم انا و انت
انا: بص انا عايز 4 علي كل واحده ف اضرب معايا 4 * 17 بكام
ديااب: 68 يا ريس
انا: لا احنا كده محتاجين 10 كمان
دياب: في 30 واحد جاين في الطريق
انا: قدامهم اد اي
دياب: يعني 10 دقائق بالكتير
انا: لا خليهم يسرعوا عشان الحريم متبردش
دياب: (بيضحك) بس كده الرجاله مش هتتمتع هيموتوا قبل ما الرجاله تجيب
انا: هو مش في نيكه الوداع و لا اي يا ديب
دياب: صح
انا: ( طبعا احنا بنتكلم و هم اصلا شخوا علي نفسهم من الكلام ) مفيش خمس دقائق و الرجاله وصلت و البدروم كان كبير فشخ
انا: بصوا يا رجاله خليكم منظمين كل 4 علي واحده كبير صغير مش مهم الكل يموت من النيك
الرجاله: حصل يا ريس و بالفعل الكل بدأ ينيك فيهم و صوت الصويت كان للركب و ديب كان موجب مع واحده فرس ابن حرام ميلف علي ابوه و انا واقف لقيتهم وقفلوا نيك و بيبصوا عليا و انا بتفرج و زعلان علي نفسي
دياب: دورك يا ريس
انا: هو في حد باقي م الرجاله قايمين بالواجب
دياب: لا في واحده فيرجن محدش لسه قرب منها
انا: ههه فين
دياب : اهي
انا: ( وصفها بنت في حدود ال 17 سنه و جسم كيرف منحوت بالملي ) تعالي
هي: (بتعيط و كانت هايجه) سيبني ارجوك
انا: اسمك اي
هي: اشجان
انا: عندك كام سنه
هي: 17 سنه
انا: تحبي تموتي ازاي
هي: بتعيط مش عايزه اموت
انا: طيب ابوكي انهي واحد فيهم
هي: ده و شورت عليه
انا: جميل طلعت مسدس مش فيه اول طلقه و عمرته واديته ليها ، لو عايزه تعيشي اضربيه بالنار في نص دماغه
هي: بتعيط
ابوها: اضربي انا ال بقولك
هي: لا لا و رمت السلاح من اديها
انا: اصيله عرفت تعلم بنتك صح امك فين
هي: دي ( ال كان بينيك فيها دياب و اتنين كمان)
انا: هذا الشبل من هذه اللبوه ..... طيب اختيار تاني و اخير
هي: اي
انا: تعيش معايا طول عمرك و تنسي اهلك ولا تموتي معاهم
هي: ساكته
ابوها: يابنتي انا غلطان و لازم اتحاسب عيشي معاه و انسينا انسينا
هي: ساكته برضوا
انا: طب اي هستنا كتير
دياب: (مستغرب) هتأمن ليها ازاي يا ريس
انا: سهله يا دياب سهله ( كان نفسي ترفض و ساعتها كنت هسيبها هي و اهلها )
هي: اموت احسن
انا: هههه و انا مش هموتك
دياب: ازاي
انا: مش مهم ازاي. محدش يقرب منها, اي يا رجاله قدامكم كتير ولا اي ، هم سمعوا كده و بقوا بينيكوا بغباء و بتاع نص ساعه كده و لقيت دياب بيقولي خلاص
انا: ياه كل ده
دياب: دي نسوان شرقانه ده في واحده 8 كانوا بينيكوا فيها و هي ولا هنا
انا: واخد بالي. المهم الرجاله لسه تعبانه ولا تمام كده
دياب: لسه بصراحه
انا: طب و مستني اي الراجل زي الست مش فيه خرم
ديب: فيه و بيضحك
انا: اي يا رجاله تعبتوا ولا اي في لسه 9 نسوان
الرجاله: حصل ياريس و فكوهم و نزلوا نفيهم نيك لغايه ما بقول خلاص بيطلعوا في الروح
انا: معلش يا رجاله كفايه كده
الرجاله: تمام ياريس
انا: ببص ليهم و قمت واخد مسدس من دياب و ضربت كل واحد فيهم 5 رصاصات 4 في المفاصل الرئيسيه و الاخيره في نص دماغه بس جيت عند رامي و ضربته 12 رصاصه و خليته ينزف لغايه ام مات
انا: دياب عايزهم برجعوا بيتهم تاني و طبعا امسح كل البصمات و اي اثر فاهم
دياب: متقلقش يا كبير روح انت و اعتبر كل حاجة تمام، اه صحيح فهد بيقولك الفلوس وصلت حسابك الصبح
انا: تمام ،هتحرك انا . اه سيب البنت دي هنا و اوعي حد يقرب منها و سيب معاها حراسه و خلي حد يجيب كل طلبات البيت و هدوم ليها تمام
دياب: تمام . طب هنتقابل تاني امتي
انا: قريب يا دياب سلام . سيبته و طلعت علي المستشفي و علي كان طلع و دخل اوضه في الدور ال فوق.
سالم: مصطفي
انا: نعم يا عمي
سالم: ناوي علي امتي تيجي الجبل
انا: مش عارف ممكن الاسبوع الجاي
سالم: لا بعيد، انت هتجيب علي بكره و تيجي
انا: مش هينفع يا عمي
سالم: يبقا قدامك 3 ايام و تكون هناك
انا: هحاول يا عمي
سالم: لا انت 3 ايام و هتكون هناك عشان في حد هناك مستنيك
انا: ماشي يا عمي
سالم: هات محمد معاك
انا: ماشي يا عمي
سالم: طب انا همشي دلوقتي عشان الحق اوصل و هسيب صالح هنا
انا: لا خد صالح معاك انا هنا مع علي
سالم: علي و صالح هيجوا بكره مع بعض عشان الشغل
انا: تمام
سالم: يلا اسيبك انا
انا: ( مشي سالم و انا قولت الحق انام ساعتين عشان اكون فايق الصبح و طلعت نمت جانب محمد فوق ) صحيت الساعه 10:45 لوحدي كان محمد لسه نايم
انا: قومت لبست التيشرت و خرجت ل اوضه سندس و كان معتز واقف قدام الباب. انا: اي الاخبار
معتز: بيجهزوها عشان تدخل اوضه العمليات
انا: مين معاها جوا
معتز: امي واخواتي و دكتور صلاح و دكتوره منار و ساره
انا: طب تعالي ندخل نطمن عليها
معتز: يلا
انا: القمر بتاعنا عامل اي
سندس: ( بتعيط) انا مش عايزه اروح معاهم دول وحشين
انا: لي كده يا قمر حد زعلك فيهم اضربوا ليكي
سندس: ياعم روح ، انت نسيت امباح و لا اي
انا: احم لي الاحراج ده بس، بهزار شوفتوا ضيعتوا صورتي قدام القمر، لا انا راجل اوي ميغركيش قولي بس و انا هعوره
سندس: قعدت تضحك
انا: بصي يا قمر احنا مش متفقين ان هم هيلعبوا معاكي جوا و كمان انا جايب ليكي لعب كتير اوي لم تخرجي هجيبهم كلهم ليكي اتفقنا
سندس: ماشي و قعدت اهزر معاها لغايه ام صلاح قالي انا نازل اجهز عشان العمليه 10 دقائق هبعت الممرضات عشان ينزلوها ماشي
انا: تمام يا دكتور، طب و انتم اي مش هتنزلوا ( منار و سارة و سلوي( اخت معتز))
هم: اه نازلن دلوقتي
انا: قعدت العب و اهزر مع سندس لغايه ام جم الممرضات . يلا بقا ياقمر. شيلتها و خدتها و خدتها لغايه اوضه العمليات علي ايدي و بعدين الممرضات خدتها ل جوا و انا فضلت بره علي اعصابي انا و اهلها بتاع 6 ساعات و انا من الخوف مكنتش قادر استني اكتر من كده ف روحت ل سميره
انا: سميره هم كل ده بيعملوا اي
سميره: لسه بدري يا مصطفي
انا: طب انا عايز ادخل اوضه العمليات
سميره : مش هينفع يا مصطفي
انا : هدخل يعني هدخل
سميره: طب تعالي معايا
انا: روحت لبست اسكارب طبي و اتعقمت كويس بعد ما اخدت دش و دخلت اوضه العمليات و معتز و اهله + محمد مستغربين . اول ام دخلت صلاح: كنت متأكد ان انت هتعمل كده اقف و متعملش صوت. انا: طب باقي كتير
صلاح: لا خلاص بنقفل الحمد***العمليه طلعت سهله
انا: الحمد***. كملوا و انا كنت واقف خايف لغايه ام قفلوا لقيت صلاح بيبص ليا و قالي تعالي عشان عايز اتكلم معاك شويه
انا: بعدين اطمن عليها و اجيلك
صلاح: لا هي مش هتفوق دلوقتي لسه ساعتين علي ما تفوق تعالي
انا: طيب يلا خرجت بره و صلاح طمنهم و روحنا ل اوضته
صلاح: بص انا مش هسألك انت تعرف عيله الجيبالي ازاي ولا هسألك انت عملت اي في رامي و لا هسألك قتلت خالك و عمك لي عشان عارف ولا هسألك انت مين
انا: اومال عايزني لي
صلاح: عشان اعرف انت عايز توصل ل اي
انا: ولا اي حاجة
صلاح: بمعني
انا: مش دلوقتي يا صلاح
صلاح: لا دلوقتي انا زي ابوك
انا: بس مش ابويا يا دكتور في الوقت المناسب هقولك يلا عشان اطلع ل سندس
صلاح: مستنيك تحكيلي كل حاجة
انا: طيب سلام. طلعت فوق كان القل قاعد مستني سندس تصحي و سلوي طايره من الفرحة
سلوي : اول ام دخلت جت تحضني بعدت عنها، هي خدت بالها و قعدت تشكر فيها
انا: في اي براحه براحه خلاص مش حصل حاجة
معتز: قابل يا عم دي صدعتنا
انا: فكك اي الاخبار لسه مش فاقت
معتز: لسه
انا: تمام معتز تعالي عايزك بره
معتز: يلا
انا: ( خرجت انا ومعتز) انا لازم اسافر دلوقتي بس هنتقابل تاني اكيد
معتز: مصطفي انا مش عارف اشكرك ازاي
انا: مفيش شكر بنا انت اهم حاجة خد بالك من اهلك و افتح مشروع كويس تكسب منه و انا هساعدك
معتز:حاضر بس كفايه مساعده لغايه كده كفايه ال انت عملتوا مع اختي
انا:انا معملتش حاجة ده واجب عليا انت جدع و تستاهل كل خير، علي العموم انا هطمن علي سندس و امشي رقمك معايا لوحصل اي حاجة كلمني
معتز: انا مش عارف اقول اي
انا: متقولش ويلا عشان ندخل ليهم
معتز : حاضر يلا بينا
انا دخلنا وقعدنا شويه لغايه ام اطمنت عليها و مشيت انا و محمد و اخنا في العربيه) شايف محمد عمال يبص عليا و عايز يقول حاجة، انا: اي هتفضل كتير كده . عايز تقول اي
محمد: افهم كل حاجة انت مين انا مش فاهم
انا: اي يابني انا مصطفي
محمد: لا انت مش مصطفي انت حد غريب معرفوش
انا: لي كده
محمد: تعرف منين عيله الجيبالي و مين الناس دي و اتعملت هاك امتي و ازاي، غير انك بتتحرك كتير و بتعمل حاجات غريبه انا مش فاهمها
انا: عرفت عيله الجيبالي منين ف ده حوار كبير هتفهمه بعدين ، اتعلمت الهاك ازاي ف دي اعتقد انت عارفها بس مش قادر تصدقها ، بتحرك كتير و بعمل حاجات غريبه ف ده لازم عشان اعيش و مش اموت زي ابويا
محمد: مش فاهم
انا: اي ال مش فاهمه تاني
محمد: تموت زي ابوك ازاي
انا: ههه انت صدقت ان عمي و خالي هم ال قتلوا ابويا لوحدهم
محمد: اه
انا: انت غلبان الحوار كبير اوي، اه ال نفذ هم بس ال ادي الامر مش هما
محمد: امال مين
انا: مش عارف بس هعرف
( و انا بتكلم معاه وصل ليا مسدج، جدع بدأت تركز في التفاصل) انا: قرأت المسدج و ضحكت
محمد: هو تاني
انا: اه
محمد: بيقول اي
انا: اقرأ
محمد: هو الراجل ده بيعرف احنا بنقول اي ازاي كده في حاجة غلط
انا: لا مفيش حاجة غلط الشخص ده قريب منا اوي و يعرفنا كويس
محمد: انا متأكد من كده بس هو مين
انا: شاكك في حد بس مستحيل يكون هو
محمد: مين
انا: علي
محمد: علي مات يا مصطفي مستحيل
انا: محدش يعرف كل الكلام ده عني غير علي و بس
محمد: صعب بل مستحيل يا مصطفي
انا: هتجنن و اعرف هو مين ( مسدج تانيه ، قول ل محمد مفيش حاجة مستحيله كل حاجة ممكنه ) هههههههههههه
محمد: اي تاني
انا: اقرأ
محمد: ده انت عيل مستفز، التيفون رن . محمد رد
محمد: انت مين ياض
كريم: انت مال امك انت هتشاركني
محمد: خخخخخخخخخ
انا: ( خدت التليفون) بص مش بخب اتكلم في التليفون كتير انت عارف مكاني تعالي لم تكون عايز تتكلم غير كده متكلمنيش عشان قريب هتعرف انا اقدر اعملك اي
كريم: عارف انت تقدر تعمل اي كويس بس انت تعرف انا اقدر اعمل اي
انا: لا بس مثلا تكون بتعرف تجمع معلومات كويس اوي و دارس علم نفس و بتحب تتفرج علي الناس غير انك عندك حصيله معلومات محترمه عن ناس كتير اهمها كريم الكردي ال انت مسمي نفسك ب اسمه
كريم: ههههه صح كويس احنا نعرف بعض كويس اوي بس مين ال هيوصل ل الشخص ال انت بتدور عليه الاول لسه معرفش
انا: ولا انا ولا انت حد تاني خالص
كريم: مين مثلا
انا: محمد
كريم: مستحيل
انا: انت لسه قايل ان مفيش حاجة مستحيله
كريم : ماشي
انا: سلام يا علي
كريم : معلمومه انا مش علي انا حد تاني
انا: ممكن
كريم: سلام (قفل )
محمد: اوصل ل مين
انا: ل الراس الكبيره
محمد: ال هو
انا: معرفش
محمد: ازاي اوصل لي
انا: معرفش
محمد: جميل طب اركن علي جنب و نزلني انتحر
انا: ماشي
محمد: انت صدقت. روحني يا عم
انا: يلا انا عايز انام
محمد: وانا ( رجعنا البيت و محمد طلع نام و انا قولت لي هنزل اتمشي شويه)
محمد: مش هسأل حاجة و هسيبك
انا: ماشي ، نزلت روحت ل انجي، وصلت و فتحت الباب و دخلت منغير ام حد يحس بيا و روحت قعدت وراها و هي مش حاسه بحاجة بتاع ربع ساعه لغايه ام هي بصت وراها لقتني قاعد بتفرج عليها
انجي: جيت امتي
انا: بتاع ربع ساعه كده
انجي: تشرب اي يا مصطفي
انا: شاي
انجي: ماشي.. جيت لي
انا: فراغ
انجي: جميل يعني عايز اي
انا: اكيد مش انيكك ، شغل
انجي: ال هو
انا: كريم الكردي
انجي: انهي فيهم
انا: اكيد مش الاصلي التاني
انجي: معرفش عنه حاجة
انا: لا تعرفي
انجي: صعب توصل ليه
انا: عشان
انجي: معرفش بس صعب انا حولت بس هو بيتكلم في التليفون بس مش بيقابل حد
انا: انا مش عايز اوصل لي انا عايز اعرف عنده كام سنه
انجي: معرفش
انا:تمام
انجي: جابت الشاي و جت قعدت جانبي، انت مين بقا
انا: مش مهم تعرفي
انجي: ماشي هستني اعرف بنفسي
انا: ماشي، المهم انت هتمشي امتي
انجي: مش همشي
انا: برحتك سلام . سيبتها و نزلت اتمشي شويه في المنطقه و قابلت حد كنت متأكد ان انا هقابله امل
امل: مصطفي عامل اي واحشني اوي
انا: تمام اي ده بطنك كبرت من الحمل
امل : اه بس تعبانه اوي نفسي اتناك جوزي مش راضي خايف علي العيل
انا: بس انا مش بخاف تعالي نطلع الشقه بتاعتي اهديكي
امل: ياريت يلا
انا: طلعنا علي الشقه و اول ام دخلنا لقيتها مسكتني بوس بتقطع شفايفي حرفيا قلعتها هدومها اللي هي لبساها وبقت واقفه قدامي بالاندر والبرا وانا ببوس صدرها وفلقة بزازها وبمشي بلسااني ع لحم بزازها وبينهم وهي نفسها بيزيد بغباء و تضم راسي ل بزازها اكتر وتقولي كماان ي مصطفي كمان قطعهم عايزاهم يتقطعوا من العض. طبعا انا مكنتش مركز معاها و نازل مص واكل ف بزازها وايدي ع طيزها بفعص فيها واضربها عليها جامد وهي تتأوووه جامد وااهااات طالعه منها جميله قومت فكيت لها البرا وبزازها نطوا قدامها بقوا ف بووقي كبار وحلوين قووي بزاز طريه ملبن بقيت بعضهم وارضعهم بعنف وايدي دخلت تحت اندرها بدعك شفرات كسها وابعبص كسها بصوابعي وشويه وامسك زنبروها بين صوباعين افرركه و اضربها علي كسها ضربات خفيفه كده و هي بتصووت وصوتها بقي عالي و مبقتش مركزه من ال بيحصل و انا برضع بزازها , انا قمت و قومتها وقلعتها الاندر بتاعها وخليتها تبعد رجليها عن بعض وقربت من كسها بلساااني وبدأت الحس شفرات كسها وطرف لساني بين شفراتها احركه ع زنبورها وهي واقفه مش قادره و كانت هتقع قمت ساندها و قعدتها علي السرير و كنت بحرك لساني ع زنبورها بسرعه و ادخله بين شفرات كسها واخرجه واطلع بلساني ع زنبورها وايدي تطلع لبزازها تقفش فيهم جامد وادعكهم واشد حلمات بزازها الاتنين وانا بلحس كسها بكل قوه وسرعه و انا نازل اسبنكات فيها قويه اوي و ضرب في بزازها و طيزها و فضلت كده شويه لحد ما لاقيتها بتترعش وبتطلع عسلها ف وشي غرقتني ونفسها عالي فشخ و بتتأوه جامد و حرفيا في عالم تاني.
هديت شوية وقومت قلعت بوكسري ونزلتها ع ركبتها و خليتها تمصلي . هي اكنها لقت لقيه ومسكت زبي وتحطه ف بوقها وتمصه وكان لسانها ع زوبري فشيخ و فضلت دقيقتين تمص في زبي ب طريقة سكسي فشخ لحد م خرجت زوبري من بوقها و نيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري خبطت به ع كسها جامد وهي هتموت تحتي
امل: دخله بقا مش قادرة هموت . وانا مش سائل فيها وفضلت احركه ع كسها من بره شوويه وقومت مثبت راس زوبري ع فتحة كسها ومدخل راسه بس ومخرجها تاني الحركة دي بتموت حرفيا وقومت مدخل زوبري كله ف كسها مره واحده لاقيتها بتشهق و عنيها قلبت مره واحده و واهااتها طلعت عاليه واشتغلت نيييك ف كسها جامد بدأت ارزع ف كسها جامد و شوية و وارزع اجمد ومسكتها من بزازها وهي ااااااه خخخ خهخهخهخه وصويت واهااتها تزيد وتعلي وانا مش راحم كسها وارزع اكتر بعد شويه قلبتها وضع الدوچي ومسكتها من شعرها شديتها عليا و خنقتها شوية و شها كان احمر فشخ. قمت عادل زبي و دخلته مره واحده كله ف كسها من ورا وبقيت ارزع بكل قوتي وهي تصووت وتتأوووه جامد وانا ارزع وابعبص ف خرم طيزها شويه واضرب علي زنبورها براحة و اجمد واحده واحده وبرده شغال نييك جامد وعسلها نازل من كسها ع زوبري مزحلقه فيها يدخل بسهوله ويترزع اجمد وفضلت كده فوق النص ساعه شغال لحد م لاقيتها اترمت ع ضهرها وبتترعش وكسها بيطلع عسل بكميه مهوله انا استغربت لان دي اكتر كميه طلعت من واحده تحت مني لغاية دلوقتي و اندفاع العسل خرج زبي من كسها وهي كانت بتصوت جامد اوي وكسها بيخررج عسل كتير وانا قمت مدخل زبي فيها تاني بس عدلتها علي ضهرها و رفعت من قبل طيزها بشوية ب مخده و نزلت فيها نيك تاني و كنت بستخدم كل قوتي في نيكها مش عارف لي و بصراحة كسها كان جامد فشخ وضيق كده و فاجر قمت قعدت انيك فيها بتاع 10 دقائق بنفس الوضع و بعدين قمت قاعد علي ضهري و قعدتها علي زبي و هي كانت بتقوم و تنزل علي زبي و انا كنت بساعدها ب ايدي عشان اخف وزنها شويه و تكون اسرع في النيك و هي كانت في قمه هياجنها و انا فضلت ارزع في كسها لغاية ام زهقت و قولت انيكها في طيزها شوية
فقلبتها تاني وضع الدوچي ومسكت زوبري حطيته ع خرم طيزها وبدأت ادخل واحده واحده براحه لحد ما دخل معظم زوبري وقمت زاقق الباقي ب غشوميه كده ولاقيتها بتصوت من المتعه و صوتها بينهج فشخ و بدأت انيك طيزها جامد وادخل زوبري واخرجه بسرعه وطيزها ضيقه ع زبي وانا بنيك فيها وهي بتصووت جامد واهاااتهاا عاليه زودت السرعة كمان و كنت بدعك ف زنبورها وانا بنيك طيزها لحد م هي جابت للمره الرابعه قمت و انا حسيت ان خلاص هجيب و قمت مطلع زبي من طيزها و دخلته في كسها و فضلت انيك بسرعة اوي لغاية ام جيبت في كسها و كانت كميه كبيره و لاقيتها بتصوت وتقول . امل: احححح لبنك سخن اوي وبيحرقني وزبي لسه في كسها و مكمل تنزيل وانا بدخله بسرعه فيها لاقيتها بتترعش و بتجيب كمان مره و انا زبي خرج بسبب كميه اللبن و عسل كسها و كان نازل من كسها لبني و عسلها
امل: يااااه بقالي كتير متنكت كده
انا: مفتش كتير يعني
امل: انا بموت في زبك بقولك اي متيجي نرن علي اسماء تيجي
انا: لا بعدين عشان مش فاضي قومي استحمي و انزلي
امل: ماشي عشان مش اتأخر
انا: يلا يا شرموطه و دخلت معاها الحمام و عملنا واحد كمان علي السريع و نزلت روحت بيتها و انا رجعت الفيلا انام لغاية ام صحيت علي مكالمه
المتصل: هتلر الحق في مصيبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الجزء الثاني:
رجعت الفيلا وقعدت شويه افكر في المرحله الجاية هعمل اي وقررت شويه قرارات وفتحت الاب بتاعي و بعت كام ميل ل اكتر من شخص و دخلت نمت لغايه ام صحيت علي مكالمة
لمتصل: هتلر الحق في مصيبه
انا: اي ال حصل
دياب: البنت هربت من الفيلا و مش عرفين هي فين دلوقتي
انا: الكلام ده حصل امتي
دياب: من 27 دقيقه بالضبط
انا: طب اقفل انا عارف هي فين
نرجع فلاش باك
بعد ماسيبت اشجان عايشه كنت عايز اعرف درجة شجاعتها و ذكائها ف لعبت لعبه صغيره قولت لو عدت منها هيكون ليها دور كبير اوي في الخطة بتاعتي . ف في الاوضه ال هي قاعده فيها سيبت رسمه للبيت كله و كل المخارج ال تقدر تخرج منها منغير ما حد ياخد باله منها علي اساس ان حد كان محبوس هنا و رسم الكلام ده و سيبت 1000 جنيه تحت المخده و عنوان البيت بتاعي مكتوب عليه عنوان هتلر. و كان في كل مخرج عربيه و مكتوب في الرسمه ان كل عربيه فيها المفتاح بتاعها و قولت لو هي اتجرأت و عرفت توصل البيت و تدخل تكون ذكيه غير كده لا و كنت هقتلها وقولت استني و انا ماشي من البيت قولت ليها كان في غيرك كتير هنا ف عيشي و متصوتيش و تعملي صداع. وسيبتها و مشيت عشان كده خلعت من المستشفي علي طول عشان ارجع البيت.
نرجع للوقت الحالي:
انا: نزلت للدور الاول و قعدت استني في الصاله و ماسك التليفون عدي بتاع ساعه و لقيت في صوت جاي من الباب الخلفي عرفت ان هي وصلت . ضحكت بصوت عالي
اشجان: ( في نفسها) اضحك دي هتكون اخر ضحكه في عمرك و اتسحبت لغايه ام وصلت ورايا
انا: تعالي اقعدي يا اشجان خلينا نتكلم في الجد
اشجان: اتصدمت . هقتلك
انا: طيب انا قدامك اتفضلي
اشجان : واقفه قدامي مش بتتحرك و بتعيط
انا: اقعدي يا بنتي خلينا نتنيل نتكلم
اشجان: واقفه ساكته بتفكر
انا: خخخخخخخخ طيب انا هطلع اكمل نوم لغايه ام تخلصي تفكير
اشجان: ساكته
انا: قومت و سيبتها و روحت المطبخ و هي لسه في مكانها عملت كوبايه قهوه ليا و جيبت ليها عصير من الثلاجة
انا: (اديتها العصير) اشربي
اشجان: لسه ساكته
انا: اقعدي عشان بدأت اتنرفز
اشجان : قعدت علي الكرسي ال قدامي و ساكته
انا: يعني شوفتي الرسمه و خرجتي من البيت و جيتي بيتي و مش معاكي سلاح تقتليني بيه يبقا عايزه حاجة تانيه . ها عايزه اي اتكلمي و انا هفهمك متقلقيش و قبل ما تقولي اي حاجة اشربي العصير ده
اشجان: هو انت ال كنت عامل كده
انا: اه اختبار و انت نجحتي في علي ما اعتقد
اشجان: انا همشي
انا: فين
اشجان: علي بيتي
انا: بيت مين انت موتي بالنسبه للناس و الحكومه و بيتك ولع و انت فيه و كل العيله + انت موتوا. هترجعي ب صفتك مين
اشجان ساكته بعدين اتكلمت ) انت عملت فيا كل ده لي
انا: مش عارف يمكن عشان محتاجك
اشجان : بمعني
انا: حلو كده احنا وصلنا للنقطة الصح . هتشتغلي معايا بس مش شمال يعني تقدري تقولي المساعده بتاعتي بجانب انك هتكملي دراستك عادي بس ب اسم تاني
اشجان: ولو مش عايزه
انا: يبقا في سبب للرفض احب اعرفه
اشجان : سيبني افكر الاول
انا: حلو يبقا نتكلم بكرا تعالي اوريكي الاوضه بتاعتك عشان عايز اكمل نوم
اشجان: واقفه ساكته ، عايزه تقول حاجة بس خايفه
انا: عايزه تقولي اي
اشجان: (ساكته) سمعت صوت بطنها "جعانه "
انا: ضحكت ، هم مش جابوا ليكي اكل هناك
اشجان: مش كنت عايزه اكل
انا: عايزه تاكلي اي
اشجان: بيتزا
انا: مره واحده كده
اشجان: اتكسفت خلاص عايزه انام
انا: بيتزا اي
اشجان: فراخ او ميكس
انا: ده اقصي طموحك . و طلبت اتنين بيتزا كبير فراخ و اتنين ميكس جبن و احده جمبري عشان محمد عارفه بيصحي علي ريحه البيتزا وكان قدامها ساعه و توصل
انا: ساعه وتوصل ادخلي المطبخ اعملي ليكي اي ساندوتش لغايه ام توصل
اشجان: هو فين المطبخ
انا: انت عارفه كويس كنت شايفاني و انا داخل اجيب الحاجة مش بحب الاستعباط
اشجان : ابتسمت ابتسامه رقيقه و دخلت المطبخ . مكملتش 3 دقائق و سمعت صوت كسر في المطبخ
انا: (روحت المطبخ ) كسرتي اي
اشجان : اسفه الطبق وقع بالغلط
انا: طب نضفيه و اخرجي انا هعمل ليكي اكل . نضفت مكانها و خرجت و انا عملت ليها ساندوتشات لانشون و جبنه رومي و حلاوه و معاها عصير و خرجت اديتهم ليها قعدت تاكل فيهم زي العبيطه و انا ابص عليها و اضحك لغاية ام وصل الاوردر و زي متوقعت اول ام فتحت البيتزا و قبل ما اكل اي حاجة لقيت محمد علي السلم قبل ما ينزل خيانه خيانه
انا: انزل يا اهبل الاول عامل حسابك
محمد: نزل و قعد بعد مااخد البيتزا الجامبري و كل و هو بيتكلم معايا و مش اخد باله من اشجان ال قاعده علي الكرسي ال جانبه
محمد: طب كنت تجيب ببسي و بطاطس معاك يا جدع
انا: انت اتعميت يلا ولا اي البيبسي قدامك قوم هات 3 كوبيات و تعالي
محمد: 3 ليه ياعم احنا اتنين بس
انا: لا انت اتعميت بجد
محمد: لي كده
انا: بص جانبك كده
محمد: احا انت هنا من امتي و بعدين بص ليا مين دي انت بتجيب شراميط من ورايا البيت
اشجان: شراميط اي يلا احترم نفسك و ارمي السلام الاول بدل ما انت بتاكل زي الحمار كده
محمد: سحب شخره، حمار مين يابنت ال*** قطعته في الكلام اتنيل اسكت انت و هي و قوم هات كوبيات و بعدين نتفاهم
محمد: لا ثانيه افهم مين البت دي
انا: ياعم اتنيل قوم هات
محمد: ماشي و بيبص ل اشجان، راجع ليكي تاني
اشجان: اي القرف ده
انا: بص يابت انت كله الا محمد ف اظبط لغاية ام نتكلم
اشجان: هشتغل معاك في اي و هتعمل ليا ورق ب اسم تاني ازاي غير كده انا داخله تالته ثانوي و مش هعرف اعمل ليك اي حاجة يعني لسه صغيره + انت قتلت اهلي كلهم ف مش خايف اخونك او اقتلك
انا: هتشتغلي معايا في دي حاجة هتعرفيها في وقتها، و بالنسبه للورق والكلام الاهبل ده ف ده خلص خلاص و البطاقة بتاعتك هتوصل بكره و بالاسم ال انت عايزاه و نفسك فيه، و بالنسبه ان قتلت اهلك ف انت اصلا مش بنتهم و كانوا هيرموكي لم خلفوا ولا نسيتي و اعتقد انهم مكنوش بيحبوكي اوي، و بالنسبه للخوف انا مش بخاف ، السؤال ده ليكي انت بتخافي
اشجان: انت عرفت الكلام ده كلوا منين
انا: ردي علي السؤال الاول
اشجان: اه بخاف ، بخاف من بكره
انا: عايزه اي
اشجان: عايزه اعيش حياتي منغير خوف من ان حد يسيبني عشان بنت حرام
انا: بنت حرام ، صعبه اوي الكلمة دي
اشجان: اي مش حقيقه
انا: طيب نرجع للموضوع المهم اسمك الجديد سارة مصطفي ذيدان سليمان الرحابي. مواليد 12/4/1999. انت وحيده ابوكي و امك اهليك ماتوا في حادثة عربيه من 3 سنين و من ساعتها و انت عايشه لوحدك. ابوك كان شغال في القطاع الخاص، كان يملك سوبرماركيت و عمارة بيأجرها و دول ال كان بيصرف عليكم منه + ان امك مش كانت بتشتغل. لم اهلك ماتوا انت بعتي البيت و السوبرمركت و جيتي اشتريتي فيلا في الكمبوند هنا و باقي الفلوس سيبتيها في البنك و العمارة لسه بتتأجر و بيجي ليكي منها فلوس كل شهر تصرفي منها . تمام
اشجان: انت هتعمل كل ده ازاي
انا: سؤال غبي مش هرد عليه.
محمد: ( كان قاعد بيسمع و ساكت) طيب انا مش فاهم حاجة مين دي و بتعمل اي هنا
انا: هحكيلك و حكيت ليه كل حاجة ...... فهمت
محمد: امممم طيب و السبب ال انت بتعمل عشانه كل ده اي
انا: حب استطلاع
اشجان: يعني اي
انا: بحب المغامره مش اكتر المهم بكره هتروحي الفيلا بتاعتك و هتعيشي هناك و اسمك اعتقد ان هو مش غريب عليكي انت كان نفسك في الاسم ده من زمان صح
اشجان : مع اني معرفش انت عرفت منين بس اه
انا: انا اعرف عنك كل حاجة من يوم ام اتولدتي
محمد: مصطفي هي هتعمل اي معانا
انا: هفهمك في الوقت الصح يا محمد... الصبر
محمد: ماشي
انا: اشجان خلصي اكل و اطلعي نامي فوق محمد هيعرفك الاوضه بتاعتك
اشجان: حاضر
انا: تمام محمد جهز نفسك هنسافر بعد بكره و هنقعد بتاع اسبوع تمام
محمد فهم ان احنا هنروح الجبل) تمام انا جاهز بس بالنسبه للبتاعه دي هتيجي معانا
اشجان: زفته مين ياحيوان انت احترم نفسك عشانمقوم اوريك قيمتك كويس
محمد: نوري مين يابن...... لسه هيكمل كلامه الباب خبط
انا: افتح يا محمد ده ابوك
محمد: ابويا اي احنا اخر الليل
انا: افتح بس و انت هتفهم
محمد: حاضر و قام يفتح الباب لقي ابوبه فعلا.
جمال: مصطفي فين يا محمد
انا: ادخل يا عمي انا هنا
جمال: دخل و بص علي اشجان ووجه كلامه ليا . انا مش ماشي الا ام افهم كل حاجة و من الاول
انا: ( بضحك) براحه طيب عايز تعرف اي
جمال: عايز اعرف انت مين
انا: هو انت و محمد يا عمي ، علي العموم انا مصطفي
جمال: لا انت مش مصطفي انت هتلر ، اعتقد ان مصطفي مات من زمان صح
انا: صح، كده انت وفرت عليا كتير
جمال: انا عارف من زمان انك هتلر بس كنت بقول دي هوايه مش اكتر بس لم توصل ان انت تقتل و ان انت عادي اكن مفيش حاجة + ان انت تكون المسؤل الاول في الشرق الاوسط عن دخول و خروج اي حاجة من البلد ف دي صعبه انا نفسي بسني ده مقدرتش اعملها +ان واحد عمره 19 سنه يكون متحكم في جيش اسمه جيش الموت ف كده كتير، انت اي مش بتحس بنفسك انت بتضيع يابني + مين ال بيساعدك و وصلك ل كل ده ، انا سألت انجي و كريم الكردي و الاتنين قالوا انهم مش فهمين و مش عارفين ازاي . انا من اول ام عرفت و انا مش عارف انام و هتجنن
انا: ( مش قادر ابطل ضحك ) طب براحة طيب الكلام ده محتاج اسبوع عشان تفهم انا بعمل اي و عايز اوصل ل اي
جمال: لا لا انا مش فارق معايا كل ده لان في حاجة انا لو فهمتها هفهم كل ده
انا: اي هي
جمال: عيله الداوي وصلتلها ازاي و تبقا فرد فيها ازااااااااااااااااااي
انا: بص الحوار كبير اوي مستعد تسمع من الاول ولا الملخص المفيد
محمد: من الاول اكيد انا عايز افهم
جمال: هو انت كمان متعرفش
محمد: انا عرفت ان مصطفي يبقي هتلر من كام يوم بس
انا: هسألك سؤال يا عمي هيجاوب هلي كل اسألتك منغير ام اشرح
جمال: هرد و هتشرح
انا: ماشي، ابويا مات لي يا عميو انت عارف ان امر الموت كان ب اسم ابويا بس م ابويا و امي و انا و اختي و مين ال ادي الامر
جمال: عايزني اجاوب بصراحة ولا احور
انا: صراحة
جمال: عشان كان عايز يعمل زيك
انا: ال هو
جمال: يدخل في مجال ملوش دعوه بيه + ان هو يكون عايز الاول فيه
انا: غباء يعني
جمال: مش غباء تهور و كان عايز يساعد الناس و في البلد دي ال يساعد حد لازم يموت عشان ميفكرش يدخل يوم في السياسه و خصوصا لو كان في المكان ال ابوك كان فيه
انا: اي المجال ال ابويا كان عايز يدخل فيه
جمال: مع اني عارف انك عارف بس ماشي، الحدود و المينا ، ابوك كان عايز يكون المتحكم الوحيد فيهم
انا: و مبقاش الاول لي
جمال: عشان كبير المجال ده مش بيرحم حد
انا: ال هو
جمال: سالم الاخدودي
انا: اه عارف الراجل ده لسه باعت امر ب قتله من 4 ساعات تقريبا تقريبا مات استني كده. طلعت تليفون هم اول مره يشفوه و اتصلت علي واحد
انا: عرف نفسك
المتحدث: كود 6620 بيلا تتحدث سيدي
انا: ( الحوار بالروسي) هل تم قتل الهدف
بيلا: تم سيدي و تم ارسال اخر كلمه له قبل الموت
انا: ارجعي للموقع الخاص بيكي بيلا انت و الفريق الخاص بك
بيلا: حدث بالفعل سيدي
انا: سلام
بيلا: سلام سيدي
انا: فتحت الفيديوا اللوصل ليا و كان التليفون متوصل بالشاشه و فتحت الفيديوا ( كان فيه سالم الاخدودي بيقول ان مش هو الراس الكبيره و انت هو ترس في ماكنه كبيره ولو هو مات هيجي مكانه الف واحد يعمل نفس ال هو بيعمله و احسن و بعدين اتقتل
جمال: ( مصدوم و فاتح بقه )انت انت عملت كده ازاي
انا: مش انا ال عملت هتلر ال عمل تقدر تسأله بس هتقدر علي نقاش معاه
جمال: (خاف) هقدر
انا: طيب يا عمي بس اعرف ان انا عمري مظهرت بالوش ده ليك عمري او كنت افكر ان اظهر ليك الوش ده بس نتكلم جد عشان تعرف تنام كويس ، ياسيدي انا هتلر عمري 3 سنين و 8 شهور و 13 يوم ، مش بخاف من حد بس بخوف و اوي كمان ال بيقف قدامي بمحيه من علي وش الارض، صاحب اكبر مؤسسه حراسات في العالم شركة G4S ال شركة ال بتحميك انت و ابويا و من سنتين و ال انت كنت فرحان فشخ انك قدرت تتواصل معاهم و معرفتش تقدر علي سعرهم و عرفت تعمل معاهم عقد بحمايه الشركات و تجهيز سيستم خاص للحمايه عشان محدش يقدر يخترقه و ده علي ما اتذكر كان ب 2 مليون دولار في السنه ، اه انا ال كنت بتكلم معاك في الاجتماع ال كان بينك انت و ابويا و المندوب الاجنبي ال كنت باعته ليك. و مش كده و بس انا صاحب اكبر شركة مقاولات و برمجة في الشرق الاوسط شركة GS3 ال انت و ابويا و انجي كنتم بتحاولوا تعرفوا مين صاحب الشركة دي و مش عارفين ، اه انا ال بعت ليك ملف تخليص الجمارك ال مكنتش عارف تخلصه ، انت قولت انك تعرف ان انا اعرف انك هتلر من زمان قصدك من قبل وفات ابويا و امي و اختي ب 4 ايام صح ، متستغربش انا ال بينت نفسي ليك و وبينك ليك ان انا بلعب بس ، اه صحيح نسيت انا ال حميتك من ضرب النار ال الحاوي كان عملوا ليك عشان يخلص منك و بعت ليك مسدج ان مش كل مره هحميك و بص وراك كويس بعد كده بس انت معملتش كده للاسف و كنت هتموت و انا لحقتك ، ووسط كل ده اتعرف علي واحد اسمه علي الداوي ، يعني معرفه صدفة مش اكتر و عرفت ان ليه مصلحة مش عارف يخلصها ف خلصتها ليه بالحب و قولت عادي و مش كان في دماغي ان انا هحتاج عيلة الداوي ابدا كان شغلي بعيد عنهم و بعدين لقيت علي بعت ليا ان في حاجة عايزها تدخل من المينا و عرف ان انا المتحكم في المينا و لجأ ليا تاني و انا كنت عارف اي ال داخل و كنت عارف ان هي تخصه و كنت متأكد ان هو هيجي ليا بس كان في مشكله ان الحاجات دي كات عليها العيش و امن عليها ددمم بين عائلات كتير اوي وكله كان عايزها و حذرته بس هو ركب دماغه و بالفعل خرجتها ليه و ال انا قولت ليه عليه حصل و هو بيسلم الحاجات دي و ياخد حقها اتغدر بيه وانا لحقتة و انقذته هو و الحاجة + الفلوس و محدش قدر يتكلم لم عرف ان هو في حمايه هتلر و جيش الموت . و ساعتها اتعرف علي اهله و بقيت فرد في العيلة دي بالدم . انت قولت انت بتضيع لا انا بضيع بضيع ال يقف قدامي او ال يأزي حد يخصني . و اكيد انت عارف مده كويس انت سألت علي هتلر و عرفت هو يقدر يعمل اي كويس اوي بس كنت بتقول ان هو اكيد مش انا، لغايه امبارح ام جه ليك خبر موت عمي و خال و كل ال شارك في الحوار ده و عشان كده معرفتش تنام و انا كنت عارف انك هتيجي و تسأل صح . متخفش ياعمي جيش الموت مأمن المكان كويس و مفيش حد هيموت حتي بص ، طلعت سلاح من جانبي و شديت اجزاء بس كان المنطقة كلها ب بالفيلا ال احنا فيها رجاله ب سلاح علي اعلي مستوي.
واحد: كود 21 في حمايتك يا هتلر اديني امر بالمسح
انا: ( الحوار بالاسباني) نزل السلاح يا بتان و ارجع ل موقعك انت و كل الفرق
بتان : حصل يا سيدي
انا: (بتكلم عربي) بتان تحميني بدمك
بتان: (بيرد بالعربي مكسر شويه) بروحي يا قائد ووجه السلاح هو و كل ال معاه ل راسهم ، اديني الامر يا فندم و انا اقتل نفسي حالا و الفرقه 15 هتتدخل و تمسح اي أثر لينا
انا: نزل السلاح و ارجع لموقعك تاني يا بتان
بتان: امرك يا قائد
انا: انا هتلر يا جمال مش مصطفي افهم كده كويس، انا جيش متحرك مش عيل صغير ، سامع يا كريم يا كردي انا سامح ليك تفضل في مكانك و تسمع المكالمه دي بمزاجي اعتقد ان الباب بتاعك بيخبط افتح الباب كده
اناتليفوني رن) حلوه الهديه
كريم: حلوه بس اللون غامق شويه بس تسلم ايدك وشكرا للنصيحه
انا: سلام ، عرفت انا مين يا عمي نام و اطمن انا مجهز ل كل حاجة كويس وكله محسوب
جمال: مصطفي انت عايز توصل ل فين
انا: مش عارف بس اعتقد ان انا عايز اخد حق ابويا حاليا
جمال: من مين
انا: اسأل محمد هو حاليا ال هيشتغل علي الموضوع ده و اعتقد هو معاه المفتاح ال هيكمل بيه ولم نسافر هيفهم اكتر، صح يا محمد
محمد: محمد مين احنا فين انا مين و انت مين انت فاهم حاجة يا بابا
جمال: مش عارف انا فين اصلا
انا: صعب عليكم استوعاب كل ده صح، عشان كده قولت ليك هتقدر
جمال: انا ماشي
انا: استني يا عمي ، كود 120 اظهر حالا
كود 120: فتح باب الفيلا و دخل امرك يا قائد
انا: عرف نفسك
كود 120: ظافر فداء حضرتك يا هتلر
انا: ظافر انت هتكون مع جمال من النهارده ، تكون ضله ميغبش عن عنيك لحظة و ادي الورق الخاص بالمهمه بتاعتك ل كود 12 اتصل بيه و يكون في مصر الصبح و يمسك مكانك و هو عارف هيتحرك ازاي و مين ال هيمسك مكانه.
ظافر: حصل يا قائد بس
انا: قول يا ظافر
ظافر: كود 12 مش بيرد علي ال اقل منه في الرتبه و حضرتك عارف ان ظهور كود 12 في مكان يبقا في جيش هيتمسح و حضرتك المهمه ال انا ماسكها كود 12 مش بيعمل المهام دي
انا: هههه هي عملت فيك اي اخر مره كلمتها يا ظافر خايف لي
ظافر: حالفه تقتلني يا قائد و انا مش حملها حضرتك عارف انها مش بتقتل بسهوله و فكره ان انا اكلمها يبقا انا ميت قبل ما اديها ورق المهمه ال انا ماسكها
انا: انت عملت اي يا ظافر
ظافر: مكنتش اعرف يا قائد و غلط و قولت اسم الدلع بتعها و احنا قاعدين انا و الفرقه الخاصة بيا و حضرتك فاهم
انا: مين ال قال ليها
ظافر: عرفت لوحدها يا فندم و انا قولت انها مش في مصر و مش هتنزل غير ب امر من حضرتك و مفيش مشكله تستدعي وجودها في مصر ف كنت مطمن بس دلوقتي هي هتنزل مصر
انا: تخاف من واحده عنها 20 سنه يا ظافر مش عيب
ظافر: قولت كده يا فندم بس لم شوف بعيني هي بتقتل الناس ازاي و لم عرفت ان حضرتك ال دربتها بنفسك خفت
انا: هو انت شوفت و بضحك
ظافر: منغير ام اشوف يا قائد تدريبك هتكون ازاي يعني
انا: طب استني ، رنيت عليها
انا: الو
جينا: اخيرا يا جدع هنزل مصر ولا اي وحشتني و عايزه انزل
انا: وحشتك و لا عايزه تقتلي ظافر
جينا: هو معاك ولا اي
انا: اه
جينا: ده انا هنفخوا مش هقتله بس ده قال اسم الدلع بتاعي ال محدش يقدر يقوله ليا غيرك
انا: طيب يا جينا بكره الصبح تكوني في مصر و هتمسك المهمه المكلف بيها مكانه لغايه ام الوضع يتحسن
جينا: طيب 12:30 هكون عندك في الفيلا
انا: هتعملي اي في ال نص ساعه دي يا جينا طيارتك هتوصل الساعه 12 الا ربع
جينا: يادوب اقتل ظافر و اجي ليك يا قائد
انا: و بعدين
ظافر: انا اسف انا ابن كلب زباله بس لو هتقتليني اقتليني علي طول برصاصة في دماغي بلاش عزاب
جينا: انسي هنفخك
انا: جينا انا قولت اي
جينا: حاضر يا قائد يتسامح عشانك المراد بس سؤال يا قائد
انا: ال هو
جينا: اي اهميه البنت دي عشان انزل بنفسي ليها
انا: مهمه يا جينا
جينا: يا قائد دي بنت صغيره اي هدور ليها علي المصاصه بتاعتها ولا القلم الرصاص بتاعها انا عايزه اكشن و ضرب نار
انا: دي اهم من اي مهمه انت عملتيها يا جينا دي نقطة ضعفي الوحيده
جينا: عمر ما هيكون ليك نقطة ضعف يا قائد طول ما جيش الموت موجود احنا فداك يا قائد، عمري ما هسمح ان اي حد يمس شعره منك ال هيفكر يعمل كده لازم يعدي من الجيش الرباعي ة معتقدش ان في حد يقدر يعمل كده .
انا: خير يا جينا الصبح تكوني في الفيلا و ملكيش دعوه ب ظافر
جينا: طب ممكن اطالب ب حقي القانوني في فايت 3 دقائق بيني انا و ظافر
انا: لا انا لغيت الحق ده من قانون الجيش الرباعي امبارح ، اه نسيت انتي مش بتفتحي الشتات
جينا: طب يا قائد مفيش قانون كده ولا كده انت عارف مش بحب اقرأ القوانين
انا: لا يا جينا سلام
جينا: سلام يا قائد
انا: ظافر خلاص تكون هنا الساعه 12 تسلم الورق كله ل جينا و البس علي وشك اي حاجة انت عارف جينا مش هتعديها بسهوله لازم تعمل اي حاجة متخلش بالقانون و بكلمتي ف امن نفسك كويس
ظافر: حاضر يا قائد ، بالنسبه للمعلومات ال اقدر اقدمها للهدف قدرها اي يا فندم
انا: المسوح بيه في القانون مش اكتر ولا اقل
ظافر: حصل يا فندم اي اوامر تانيه
انا: لا يا ظافر اتحرك انت
ظافر: فدائك يا قائد و مشي
انا: ببص ل محمد و اشجان و جمال فتحين بقهم و مش فهمين حاجة
انا: و بعدين هنفضل كتير كده ولا هنتكلم
محمد: انت مين
انا: خخخخخخخ مصطفي يا بني
محمد: طب انا طالع انام عشان اكتر من كده هموت انا بحلم صح
اشجان: خدني في ايدك يابني وريني الاوضه بتاعتي
محمد: يلا يا بنتي بس اسنديني عشان ممكن اقع من طوله وقال اي ابويا بيقولي احمي اخوك ، احا و بيضحك بهستريه ده يحمي بلد اجي انا و اعمل اور و ال اي احميه احا انا طالع انام
جمال: بيضحك علي نفسه و مش قادر يصدق
انا: بتضحك علي اي يا عمي في حاجة
جمال: ولا اي حاجة بس علي رأي الواد محمد قال اي انا ال كنت عامل فيها ان انا بحميك و اروح ل عمك وخالك اقولهم ال هيقرب منه هنسفه و انت اصلا ال كنت سايبه بمزاجك احا ، انا رايح انام انا كمان في اي امر لي يا قائد قبل ما امشي
انا: لا اتحرك يا عمي ( مشي جمال وانا عمال اقول في نفسي ان بدري اوي انهم يعرفوا انا مين ، كده الاسئلة هتكتر وانا مش مستعد للاجابة علي اي حاجة ) شويه و لقيت اشجان نازله تاني
انا: نعم
اشجان: انا جعانه و عايزه اخرج اكل بره مشاوي
انا: انت عبيطة يابت انت انت بعد كل ده و جايه تقولي كده و مش خايفه
اشجان: لو فكرنا في الوضوع بشكل منطقي انت اكيد مش متقتلني والا كنت قتلتني من زمان و معني ان انت لسه سايبني يبقا عايز مني حاجة و من ال انا شوفته اعتقد حاجة مش جنسيه لان اكيد مش انا اجمل بنت انت عرفتها + مش عشان تشغلني في الحرام عشان تجيب من ورايا فلوس او معلومات لانك مش محتاج تعمل كده يبقا اكيد عشان حاجة في النور و قدام الكل ف هخاف لي المهم يلا نخرج ناكل بره و بالمره هات الواد الرزل ال فوق ده يسلينا
انا: عجبني ذكائك ماشي يا ستي يلا و اطلعي نادي علي محمد يلبس علي ما اخد دش و البس و انزل
اشجان: اشطا
انا: طلعت خدت دش ولبست و نزلت لقيت محمد واشجان بيهزروا ، كويس اخدتم علي بعض بسرعة
محمد: لطيفة البت دي بس علي فين كده يا رايق انا بصراحة عايز اكل كتير فشخ
انا: هيكون فين يعني علي الشبراوي هو احنا لينا غيره
محمد: سؤال هيجنن امي
انا: ال هو
محمد:لم انت معاك فلوس كتيره نيك كده تعيشنا في كرب لي يسطا
انا: كنت متوقع انك هتسأل السؤال ده بس الصراحة معنديش اجابة لي
محمد: انا عندي ال الاجابة
انا: ال هي
محمد: انت بتبضن عليا عشان انا عبيط
انا: كويس انك عرفت
محمد: اي ده هو بجد
انا: لم تكون عايش معايا و متعرفش انا بعمل اي تبقا عبيط يا محمد ركز في التفاصيل يابابا
محمد: بحاول اتعلم
انا: هتتعلم في الجبل
محمد: صحيح، اي حوار الجبل ده
انا: يااااه ده حوار كبير ام نزصل هناك هتفهم + يلا عشان يومنا طويل بكره
محمد:يلا
طلعنا علي الشبراوي و طلبنا اكل كتير فشخ و كلنا ورجعنا كل واحد نام لغايه تاني يوم الساعه 9:30 الصبح علي رنه تليفون من علي
انا: اي يا صداع
علي: بقولك ياحب انت هتجيب اختي معاك وانت رايح الجبل بعد بكره صح
انا: انت بترن عليا عشان كده يا علي
علي: بصراحة اه و عشان حوار تاني كمان
انا: اه هجيبها معايا اي الحوار التاني
علي: في حرجة غريبه علي الحدود الغربيه انا مش فاهمها و ضرب نار و تفجير حصل النهاردة في باريس اي ال بيحصل
انا: لا عادي جينا كانت بتخلص المهمه بتاعتها و راجعه مصر
علي: جينا مين اوعي تكون ال في دماغي
انا: هي لي نيلت اه انت التاني
علي: غلطة و مش هتتكرر بس احميني المرادي و خد ال انت عايزه
انا: عملت اي يا علي
علي: بصراحة كنت قاعد مع الشباب ال بتأمن الجبل وقولت ان جينا لم جت الجبل وشافت نفسها علقتها عليه 3 ايام
انا: وهي عرفت
علي: تقريبا عشان في مسدج اتبعتت ليا امبارح بليل مكتوب فيها الجبل 3 ايام ، و انا فكست للمسدج و قولت انك بتهزر معايا كالعاده
انا: للاسف المسدج دي وصلت منها لان انا امرتها ترجع مصر بليل و هي اكيد بعتت ل كل ال قال عليها حاجة انها عارفه و هتعلقه
علي: طب و الحل
انا: ولا اي حاجة يا حبيبي هتتعلق علي الجبل 3 ايام بس مش اكتر متخفش
علي: متهزرش انت عارف لو هتيجي علي التعليق انا معنديش مشكلة دي مفتريه و مش هيكون تعليق بس
انا: خلاص يا علي هحل الموضوع ده
علي: ده العشم برده ياخويا
انا: سلام يا علي
علي: سلام
انا: قفلت مع علي وبعت ل جينا مسدج مضمنها " اي حسابات اجليها لغايه ام نتقابل و نتكلم و متعمليش حاجة ل اي حد و ده امر" و قفلت التليفون و قمت اخد دش ، وبعدين لبست و نزلت تحت عملت كباية قهوه و قعدت قدام التليفيزون اتفرج علي فيلم ،لغايه ام الساعة جت 12 الا ربع لقيت حد بيرن عليا من رقم مصري غريب
انا: (رديت) ربع ساعه و تكوني قدامي يا جينا و بلاش تعملي اي حاجة
جينا: طب ممكن اتأخر خمس دقائق هوصل المستشفي اكشف علي ايدي و ارجي عليك
انا: مش دلوقتي يا جينا سيبي علي في حاله لسه واخد طلقه
جينا: يا ساتر لا كده لازم اروح اطمن عليه حق الزيارة ده حبيبي
انا: حبك برص تعالي علي هنا يابت بسرعة
جينا: حاضر انت علي فكره رخم و مكنتش واحشني خالص
انا: ماشي انجزي
جينا: حاضر
قفلت معاه وقعدت اكمل الفيلم لغايه ام لقيت اشجان نازله علي السلم ولابس بجامة بتاعتي و كانت بتمسح شعرها بالفوطة الخاصة بتاعتي
انا: انت استأذنتي قبل ما تلمسي الحاجة دي
اشجان: مش معايا هدوم و بقالي يومين مستحمتش و جيت عشان اقولك مش لقيتك قولت خلاص خدت هدوم من عندك
انا: طيب ماشي علي العموم لم جينا تيجي خدي منها هدوم او خديها و روحوا اشتروا هدوم و*** يسترها عليكي
اشجان: جينا ال الراجل المعضل ده كان بيتكلم عنها امبارح وخايف منها
انا: اه
اشجان: لا شكرا اذا كان ده وخايف انا اعمل اي
انا: لا دي كيوت خالص هتحبيها اوي
اشجان : لا ياعم بعيد عني انا بخاف من خيالي
انا: اي العيال الخوافه دي دي كيوت وا**** ، دي تربيتي
اشجان: دي مشكله اكبر ترعب مش تخوف، المهم انا جعانه
انا: ادخلي اعملي ل نفسك اكل و اعملي ليا شاي
اشجان : انت فاكرني خدامه اعمل ل نفسك
انا: طلعت المسدس و عملت اكني هشد اجزاء
اشجان: بخوف لا يا باشا انا خدامه اصلا ، سكرك كام يا كبير
انا: 3 معالق
اشجان : حصل دقيقتين و الشاي يكون جاهز عملت الشاي و اكل لنفسها و جت قعدت جانبي، لزقه فيا حرفيا
انا: يتهيقلي لو عايزه تفضلي عايشه ابعدي شويه و ده عشانك
اشجان: هتقتلني يعني عشان قاعده جانبك
انا: لا انا معنديش مشكله بس في حد جاي هيكون عنده مشكله
اشجان: مش بخاف ( كانت فاكره جمال او محمد)
انا: انا عملت ال عليا و حذرتك
عدي عشر دقائق تقريبا و باب البيت انفتح و دخل منه بنت زي القمر ، و طلعه تجري علي فوق زي الهبله و مش خدت بالها ان انا قاعد علي الكانبه غير و هي جايه تطلع السلم رجعت تاني و بعدين وقفت قدامي انا و اشجان و شافت اشجان قريبه مني فشخ
جينا: احم لو مش عايزه تموتي قومي من المكان ال انت فيه حالا
اشجان: انت مين انت كمان اي القرف ده غوري يابت من هنا
انا: احي روحتي في دهيه ، انا مليش دعوه يا جيجي
اشجان: ثانيه واحده هو هو اااانتت جييينا
انا: للاسف
اشجان: براحة انا بت كلب زباله متربتش و اسفه مش هعمل كده تاني بس ارحميني و بتستخبي فيا
جينا: دي اشجان يا مصطفي
انا: ايوه يا ستي
جينا: تصدقي لم مصطفي قالني ان انا ادربك كنت ناويه اكون حنينه عليك و معملش فيكي ال هو عملوا معايا بس بعد ال انت عملتيه دلوقتي احب اقولك انك هتعيشي ايام سوده
اشجان : طب انا غلبانه و هبله تعرف انا من ال سمعته عنك امبارح حبيتك اوي و كنت عايزه اتعرف عليكي
انا: حصل
جينا: طب قومي، ثانيه كده تعالي هنا ( راحت ليها اشجان ) الهدوم دي بتاعت مصطفي ولا انا بيتهيقلي اي ده ده حتي البوكسر ده انت ليلتك سوده انا بس ال مسموحلي البس حاجة مصطفي انت هتموتي النهارده
انا: جينا اقعدي بقا عشان نتكلم
جينا: مش هقعد غير لم تطلع تغير الهدوم دي
انا: مش معاها هدوم يا جينا
جينا: عادي بص يا بت انت شايفه الشنطة البينك دي مليانه هدوم خديها و اقلعي الهدوم دي حالا
اشجان: حاضر و قامت خدت الشنطة و طلعت الاوضه تغير
جينا: اول ام شافت اشجان خدت الشنطة و طلعت علي السلم نطت في حضني و حشتني اوي يا مصطفي و قعدت تبوس فيا
انا: سبحانة العبيطة دي الناس بتخاف منها علي معرفش
جينا: تعليمك يا قلبي
انا: طب محمد هينزل كله الا ده اياكي تقربي منه و عديله عشان خطري
جينا: حاضر عشان هو محمد بس و انا عارفه غلوته عندك مش اكتر
انا: اصيله يا بنت الكلب ، الا صحيح ابوكي فين
جينا: بيمسي عليك و بيقولك عايز انزل مصر كفايه كده
انا: لسه شويه انت عارفه
جينا: عارفه و هو كمان عارف
انا: جيبتي ليا اي معاكي
جينا: انا
انا: ماشي مع اني كنت محضر ليكي هدية راحت عليكي
جينا: لا لا استني خد
انا: اي دي
جينا: فلاشه
انا: بجد مكنتش اعرف
جينا: ياسيدي دي كل الخطط الخاصة بالسلاح ال هتدخل مصر الفتره الجاية و طريقه الدخول و هتدخل ل مين و مين ال هيوزع و هتتخزن فين
انا: قديمه اوي انت
جينا: في حاجة زيادة هتعجبك يا كبير
انا: ال هي
جينا: في خاين في رجاله الجبل و هو ال سرب اخر مهمه ليهم
انا: كده حلو
جينا : فين هديتي
انا: انا
جينا: بجد
انا: حاجة كنت واعدك بيها قبل ما تسافري اخر مره
جينا: بجد
انا: اه
جينا: انا بحبك اوي
انا: و انا كمان بس بشرط
جينا: عارفه و موافقه بيه و دي هتكون اخر مهمه ليا
انا: ماشي
جينا: طب و بنت الداوي انت لازم تتجوزها
انا: عارف بس مش دلوقتي
جينا: مش هزعل لو ده حصل عشان انا عارفه السبب كويس
انا: تعرفيني اكتر من الازم انت
جينا: للاسف
انا: ماشي يا قلب هتقعدي هنا ولا في فيلة الحراسه
جينا: لا هنا طبعا انا جاية بالشنط بتاعتي
انا: عارفه الاوضه بتاعتك طبعا
جينا: اه
انا: عليها وبلاش مشاكل
جينا: حاضر ، الا صحيح يا مصطفي هو الواد محمد لسه اهبل و بهكر تليفونات المدرسات و البنات ال يعرفهم ولا كبر
انا: لا لسه ، ده لم يعرف اك جينا ممكن يموت فيها
جينا: ياه كانت ايام ، فاكر لم انا و هدي كنا هندربه في مره عشان ضرب نور و انت حوشتنا
انا: سكت
جينا: لا ما لو انت فاكر ان انا زي الباقي و هسكت و مش هجيب سيره اهلك و بالذات هدي تبقي بتضحك علي نفسك انا عمري ما هسامحك انك منعتني ان انا انزل اخد حقها
انا: و ال انت كنتي هتعمليه انا عملته
حينا: لا انت معملتش حاجة انت قتلتهم بسهوله متقول كده تاني انا مش مسمحاك
انا: دي كانت اختي و مش هتزعلي عليها كتر مني
جينا: و كانت صحبتي الوحيد ولا نسيت ، انت بتعمل ال انت عايزه و خلاص ولا اي يا هتلر عمرك ما فكرت ان هي كانت اختي انا كمان و ان انا كنت بموت و يمكن اكتر منك و منعتني ان انا ازورها حتي لم كنت بنزل مصر و كنت بشوفها من بعيد لم اجي ، " عينها بتدمع" و كنت بقعد اعيط و مش كنت متكلم ، كفايه كده بقا يا مسطفي و سلمني الملف دي ارجوك ده اخر طلب هطلبه منك
انا: لا
جينا: يعني اي لا و بتزعق
انا: لا يعني لا يا جينا و اقفلي الحوار ده و ميتفتحش تاني فاهمه
محمد: نزل جري علي الصوت في اي يا مصطفي اي ال حصل ، و مين دي
انا: مفيش يا محمد
جينا: لا في و هاخد الملف ده يا مصطفي حتي لو كان ده اخر يوم في عمري انت فاهم
محمد: ثانيه واحده كده انا عارف الصوت ده كويس ، تعرف يا مصطفي دي لو طلعت ال في دماغي انا هولع فيك
جينا: تولع في مين يلا اظبط ل اضربك ولا نسيت
محمد: يابنتي انت مش موتي اي ال رجعك تاني يا نرجس انا مصدقت خلصت منك
جينا: نعم يا بابا
محمد: بقول انك وحشاني اوي يا كبيره
جينا: اه بحسب، مصطفي و حياه هدي عندك سيبني اعمل المهمه دي انت عارف هي كانت بالنسبه ليا اي
انا: عشان عارف لا يا جينا
جينا: السبب
انا: عشان هتتعملي ب قلبك مش بعقلك و هتموتي و انا مش هقدر اخسرك
جينا: مين قال كده انت شوفتني فشلت في مهمه قبل كده
انا: خلاص معدش في نقاش في الموضوع ده تاني الموضوع ده اتقفل يا جينا مفهوم
جينا: لا و هنتكلم تاني
محمد: اهدوا يا جماعة في اي بس
جينا: ملكش دعوه يابابا الكلام ده للناس الكبيره مش للعيال الصغيره
محمد: احا فوقي يا نرجس عشان مزعلقيش
انا: لسه هقول ليها خلاص ملحقت لقيت محمد في الارض من ضربه واحده و بيعيط من الوجع
جينا: تزعل مين يلا انا جينا مندوب الموت يا عرص
انا: عارفه الاوضه بتاعتك صح
جينا: انا بقول كده برضوا
انا: بسرعه
جينا: حاضر وطلعت الاوضه
انا: روحت قومت محمد و قعدته و اتأكدت ان مفيش كسور هي كانت ضربه توجع بس
محمد: من امتي و نرجس شرسه كده
انا: من قبل ما انت تعرفها
محمد: بمعني
انا: ان هي كانت في المدرسه معانا عشان تحمي نور و هدي مش اكتر
محمد: فهمت كده يعني
انا: انا ال كنت باعتها المدرسه عشان تحمي اخوتنا يا محمد فاهم حاجة مستغربتش ان هي مكنش ليها صحاب غير اختي و اختك
محمد: تصدق صح ... طب بالمناسبة في حد تاني كان معانا في المدرسه عشان يحمينا
انا: اه في واحد و كان صاحبنا اوي و اختفي مره واحده و لم تشوفه احتمال تقعد تجري وراه او تموت من الصدمة حاجة من الاتنين
محمد: مين ده بقا
انا: بعدين كفايه عليك كده اليومين دول
محمد: بس نرجس هنا لي
انا: عشان تحمي نور تاني
محمد: بس نور تعرف ان نرجس ماتت بره مصر
انا: مين ال قال كده
محمد: احم ابوك
انا: شوفتها انت و نور و هي بتموت
محمد: لا
انا: يبقا مش ماتت
محمد: بس هتجيبها ل نور ازاي الحوار دخ
انا: لا عادي نرجس هتروح ليها البيت النهاردة اكنها لسه راجعه مصر دلوقتي وراحت تشوفها هي و هدي و اكنها متعرفش اي حاجة
محمد: سهله كده
انا: اه سهله كده
محمد: تصدق صح انا فعلا هتجنن
انا: كتير عليك صح ، دي لسه الكبيره ال شوفتها بعينك
محمد: ال هي
انا: ولا اي حاجة
محمد: ماشي ماشي ، ام اطلع اضرب بنت الكلب دي
جينا: " من الدور التاني " بتقول حاجة يا محمد
محمد: بقول تاكلي اي يا قمر
جينا: مكرونه بشميل يا حيوان و جولاش بالحمة كمان ماشي
محمد: امرك يا كبير ، افهم انتم شبه بعض كده ازاي
انا: هتبقي مراتي الجزمه دي
محمد: هي دي ال تنفع معاك
انا: اشمعني
محمد: مفيش حد هيستحمل ال انت بتعمله ده كله و عادي غيرها
انا: لي يا جدع دي كيوت فشخ
محمد: امال دي كابوس مش كيوت
جينا:"نزلت تحت " يابني انا عامله حساب لمصطفي ف اتلم احسن
محمد: يابنت اتهدي بقا انت اي من واحنا صغيرين و انت بتضربني انت اي مش بتزهقي
جينا: انت ال كنت بتضرب نور اعملك اي انا
محمد: اختي عادي
جينا: اختك علي عيني و راسي بس انت كده بتأذي الهدف ال انا كنت بحميه ف كان لازم اتعامل معاك
محمد: هدف ااااااه هدف اي يا وليه دي اختي انت عبيطه ، عادي اضربها هزاااااار اي حراام
انا: خلاص يسطا اعصابك انت راجل تعبان
جينا: عماله تضحك اهو ال قاعد جانبك ده ال كان بيديني الاوامر
محمد: هو انت ال كنت بتقول ليها تضربني
انا: محصلش يا حب، انا كنت بأمر بحمايتها من اي شخص مهما كان هو مين
محمد: يعني مقولتش ليها تضربني
انا: محصلش
محمد: اهو قال لا
جينا: لا ده عبيط بجد ، فعلا استيف طلع عنده حق مش كان بيأفور
انا: عمال اضحك
محمد: عبيط اي انت همله يا بت انت
جينا: يابني بيقول أمر بحمايتها من اي شخص مهما كان هو مين و ده يتضمنك يا اهمل و ابوها كمان عادي
محمد: اي ده بجد
جينا : تخيل ، انا عندي سؤال يا مصطفي ده اذكي شخص هنا بعدك صح
انا: للاسف اه
جينا: روحنا في دهيه ، لا ده لازم ينزل تدريب معايا بسرعه
انا: هيحصل يا جينا، المهم انت عارفه هتقولي ل نور اي ام تسألك انت لسه عايشه ازاي
جينا: عادي هقولها مين قال ان انا مت انا كل الارقام ال كانت معايا اتمسحت عشان التليفون اتسرق و انت عارف ان انا كنت مفهماها ان انا مش بحب مواقع السوشيل ف هتعدي الحوار + انا ورقي رجع المدرسه هنا تاني ولا لسه
انا: حصل الصبح و هتبدأ من الاسبوع الجاي
جينا: نفس الاسم و العمر
انا: اه اكيد
محمد: صحيح يا نرجس اسمك الحقيقي اي
جينا: لا انت بجد اهبل انت مش سامع جينا جينا اي ال IQ مش موجود 0 خالص
محمد: اي ده هو جينا ده اسم مش لقب
جينا: و انا و مصطفي هنتعامل بالالقاب لي
انا: براحة علي الواد خد معلومات كتيره اوي الفتره ال فاتت
جينا: هم عرفوا الحكايه القانونيه امتي
انا: امبارح بليل لم رنيت عليكي
جينا: انا قولت كده اصل الواد وشه مخطوف
محمد: يعني اي الحكايه القانونيه
جينا: البسيطة يا محمد ، ال انت و ابوك تقدروا تفهموها عشان الحكايه الحقيقيه مستحيل تفضل عايش لو عرفتها تقريبا انا و شريف ال لسه عايشين و نعرف الحكايه الحقيقيه
انا: فتحتي عليا باب اسئلة مش هيتقفل النهاردة و انا تعبان و في مليون حاجة في دماغي
محمد: لا انا مش مستعد اسمع انا من ال عرفته امبارح و كنت هموت امال الحقيقه هيحصل ليا اي
جينا: هتموت من الخوف صدقني هتموت
انا: خلاص و يلا يا جينا ادخلي اعملي لينا اي اكل او اطلبي اكل اعملي اي حاجة
جينا: كنت عارفه ان انت هتقول كده ف طلبت اكل علي عنوانك وانا جايه في الطريق تقريبا هيوصل قريب و الحساب عندي المره دي ، الا صحيح الواد احمد فين
محمد: لا احمد ميعرفش اي حاجة مش عايزينه يعرف
جينا: بابا انا اعرف حاجات انت متعرفهاش عن نفسك ف صدقني متستعرضش افكارك و كلامك معايا خالص ، انا سألت سؤال رد عليه
محمد: انتم لايقين علي بعض فشخ ، نفس الشخصيه و البضان
انا: احمد في البيت بتاعه يا جي
جينا: طيب انا المفروض دلوقتي اكل و اتحرك علي بيت الواد ده عشان نور صح
انا: صح
جينا: علي قديمه ولا في جديد
انا: في جديد اقرأ الملف كويس و اعرفي من ظافر كل المستجدات عشان تكوني جاهزه تمام
جينا: ظافر تمام
انا: الواد اعتذر خلاص
جينا: طب علي فكره في قانون ان القديم يقدر يقدم تقرير ب تدريب الاكواد الجديده لو شاف ان هم محتاجين تدريب
انا: امم كملي باقي القانون
جينا: لا مش مهم الباقي
انا: الباقي
جينا: احم الا اذا كان الجديد قائد مجموعه من المجموعات 50 الاولي
انا: وظافر قائد مجموعه رقم كام
جينا: 49
انا: تواصلي مع ظافر و خدي منه المعلومات و اقرأ الملف كويس عشان في حركه غريبه بتحصل
جينا: عارفه اي ال بيحصل
انا: اي
جينا : حاليا هم فاكرين ان جمال يبقا هتلر او دراعه اليمين و عشان كده عايزين يخترقوا البيت الخاص بيه و اسهل طريق ليهم نور
محمد: لي نور يعني
جينا: طول عمرك غبي، عشان نور الاصغر و بنت + ان هم اكيد فكروا فيك بس وجود مصطفي معاك صعب عليهم الحوار عشان مصطفي مشهور بالادب و الاخلاق و انت هو مش بيعمل حاجة غلط و ان هو بيحميكم + ان لم مصطفي خد باله و عرف، قفل السكه عليهم لم جابك تعيش معاه و مخلكش تروح الدروس و المدرسه ف خروجك من البيت كان مستحيل و لعبتهم النجسه مش كانت هتنفع معاك بقاي مين ، امك : دي صعبه فشخ عليهم عشان امك مش بتخرج من البيت حاليا خالص + هم اتأكدوا ان امك ذكيه فشخ وكانت هتكشفهم بسهوله ، اموت واعرف ابوك و امك جابوك ازاي هههه
محمد: بعيدا عن التلقيح بس كلامك صح ، بس ثانيه انت كنت عارف الكلام ده يا مصطفي
جينا: انت اهبل يابني مصطفي هو ال مشغلنا مش هيكون عارف ، انت عايش معاه ازاي ياعم
انا: خلاص يا جينا ، اه يا محمد كنت عارف بس مكنش ينفع اقولك و انت عارف السبب + ان انا مش كنت فايق ليهم كان في حوار تاني اهم بكتير
محمد: اي اهم منا يا مصطفي
انا: لسه هرد جينا قطعت كلامي: لا ثانيه انت يا مصطفي ارد انا ، عايز تعرف اي اهم + هتكون قادر تسمع و تفهم انا هقولك ، مصطفي كان بيحمي ابوك ال غلط غلطه كبيره فشخ كانت هتلبس كل ال بنعمله في الحيط ، ولم مصطفي عرف كان هيتجنن و اضطر ينزل الفرقه الاولي الساحة تاني عشان تحمي ابوك و تبان تاني للناس و كان بيحل هو الحوار من بعيد لغايه ام عدت علي خير ، عارف يا محمد نزول الفرقه الاولي للساحة تاني عملت اي للمنظمة
محمد: انا مش فاهم حاجة فرقه اولي مين
جينا: الفرقه الاولي مكونه من 4 اشخاص انت تعرف منهم 2 و باقي اتنين متعرفهمش، الفرقه دي مستحيل تتجمع في مكان واحد،لا وجود 2 منهم في مكان واحد دي مستحيله عشان دول يقدروا يقتلوا جيش كامل ب طيراته بتجهيزاتوا كلها في يوم واحد لا في ظرف ساعتين زمن بالكتير. تخيل معايا مصطفي نزلهم عشان يحموا ابوك و البيت . طب انت تعرف في كام هجوم حصل علي البيت بتاعكم سواء قبل ام ابوك ينقل او بعد
محمد: احم كام
جينا: 9 مرات قبل و 17 مره بعد ما ابوك نقل هنا ، حسيت انت ب حاجة و ابوك حس ب حاجة ، اقولك علي حاجة كريم الكردي ولا انجي الحاسم حسوا ب حاجة لا ، فهمت حاجة
محمد: انتم بتعملوا كده ازاي
جينا: بنتعب يا محمد تعرف بنتعب قد اي بنتعب ل درجة ان مصطفي حضر اسبوع امتحانات منغير ام ينام دقيقه فاهم حاجة ابوك كان بيغلط و رزان كانت بتلم وراه ب اسرع ما يمكن ، طب تعرف ابوك اخر غلطة عملها امتي
محمد: امتي
جينا: من ساعه و 43 ديقيقه تقريبا عارف الغلطة دي تسببت في اي
محمد: اي
جينا: اتنين من الفريق ال بيأمنه اتصابوا و هم اصلا مش بيحموا القائد ال هي اصلا مهمتهم العظمي ال كلهم حالفين و مؤمنين بيها
محمد: هو مصطفي عمل كل ده ازاي يا جينا
جينا: معرفش الحكايه كلها و ال اعرفه مقدرش استحمل ان انا افهم اكتر منه. بس الوحيد ال قدر يفهم و يسمع كل ده يبقا الكود رقم 1 و ده يبقا الاحامي الاول و الاسم باجيف
محمد:انا عايز اقابله ممكن
جينا: تقابل مين
محمد: باجيف
جينا: انت عبيط، ده مش بيظهر ، انا نفسي ال معاه في نفس الفرق ال عماله احكي عنه معرفوش ولا عمري شوفته وكذالك باقي الناس هو بيعرف المطلوب و شكرا خلصت ، انا المره الوحيده ال شوفته فيها كانت مهمه و شوفته من ضهره و هو بيقتل الناس ، انا ك جينا خوفت . ده لي فيديوا كل ال يشوفه يقعد اسبوع في الاوضه بتاعته يخاف ان ممكن يجي اليوم و يشوفه ، تيجي ان و تقول عايز اقابله ، اقولك علي حاجة انا مش هحرمك من الخوف ، مصطفي ممكن اوصل التليفون بالشاشه و افرجوا علي الفيديوا ده
انا: ما بلاش
جينا: معلش ابن حلال و يستاهل
انا: افتكري ان قولت بلاش
جينا: انا خلاص وصلت التليفون بالشاشه شكرا ( و فتحت الفيديوا ، حرفيا الفيديوا كان عباره عن قتل بطريقه بشعه + سرعه قتل و احترافيه مخيفه ب كل انواع الاسلحه ) ها اي رأيك ، اي ده هو راح فين
انا: بضحك ، مستخبي ورايا
محمد: هو مين المجنون ال صور الكلام ده
جينا: احم خد بالك ان المجنون ده يبقا ال انت مستخبي وراه
محمد: وانت مخوفتش
جينا: مين ، اه معلش انت متعرفش مصطفي لسه ، ال انت فاكره غلبان ده مش انسان ده بيقتل بطرق اوسخ من الفيديوا ده بكتير ، هو بس بيجب يخبي و يعمل نفسه فيها خلبان بس الحقيقه ده شيطان. طب في اسطوره كده ان الوحيد ال دخل في فايت مع باجيف و كيسبه يبقا مين
محمد: مين
جينا: ال انت مستخبي في ضهري ده
محمد: ازاي
جينا: لا ابدا غلبه في دقيقه و 20 ثانيه و باجيف اغمي عليه من الوجع و محدش شاف الفايت ده غير واحد هتتصدم لم تشوفه ، وهو ال حكي لينا لم طلبنا ان باجيف يتدخل في مهمه
محمد: انا رايح اقعد عند امي
جينا: طب متقابل باجيف الاول
انا: خلاص يا رخمه ويلا روحي شوفي المهمه بتاعتك
جينا: لا سيبني اضحك شويه
انا: خلاص ، محمد بتهزر معاك مفيش الكلام ده و مفيش حد اسمه باجيف اصلا دي بتهزر ولسه بتكلم لقيت جينا بتضحك بغباء، في اي يا مخلفه انت كمان
جينا: ( مش قادرة تبطل ضحك ) لا ابدا بس باجيف باعت ليا مسدج بيقولي الساعه 10 محمد يبقا عندي في الفيلا الخاصه بلمهمات الضروريه
محمد: باجيف مين و محمد مين بس اقرأ كويس
جينا: محمد انت
انا: ياعم مش تخاف هو كان عايز يتعرف عليك ، اي ده ثانيه انهي فيلا تاني
جينا: فيلا المهمات الضروريه
انا: البقاء**** ، هتوحشني يا محمد
جينا: امال انا بضحك لي
محمد: هو في اي
جينا: لا ابدا بس الفيلا ده تبقا المكان ال في فيه ساحة القتال الخاصه ب باجيف و روزا و محدش بيدخل هناك و يخرج منغير ام يكون داخل تدريب او فايت مع روزا او باجيف و الاكيد ان هو مش بيخرج سليم
محمد: مصطفي انا عيل صغير و اهبل انا اتفه من كده ب كتير، انا بتاع كمبيوتر يا عم مليش في الاكشن ، مصطفي ولسه هيكمل لقي تليفونه بيرن.، مش وقتك انت كمان مين العرص ال بيرن ده كمان مش ناقصه ارقام غريبه و اي الرقم ده كسم الشركات بنت المتناكة ال بتقعد ترن علي الناس و تبضن عليهم دي
جينا: الرقم ده اخره 01
محمد: بص في الرقم اه لي
انا: البس
جينا: مصطفي انا مش هتدخل مش عايزه اتضرب ياعم
محمد: هو في اي
انا: رد وانت هتعرف
محمد: حاضر" رد" الو مين
المتحدث: الساعه 10 بالضبط تكون موجود في الفيلا ممنوع التأخير
محمد: فيلا اي و انت مين اصلا
المتحدث: ام توصل هتعرف و قفل
محمد: 10 اي و فيلا اي اي الخرا ده
انا: لا ابدا ده باجيف بيأكد المعاد
محمد: باجيف ال في الفيديوا ده
انا: اه
محمد: و انا هروح اقابله
انا: اه
محمد: و انت هتكون معايا صح
انا: لا هتكون لوحدك
محمد: قعد يضحك بعدين اغمي عليه من الصدمه ......................
هلا يا شباب اي الاخبار............................ اسف علي التأخير الطويل اوي بس انا راجع تاني و بصالحكم بجزء كبير و اخر كل اسبوع هيكون في جزء جديد
انا: ماشي يا عمي. طب بالنسبه للخطه ماشي صح
سالم: ده وعدي ليك يابني لو اخر يوم في عمري هجيب ليك حقق
انا: شكرا ياعمي انا بجد مش عارف اقول اي
سالم: ولا اي اشي. يكفيني انك حميت عيل من عيالي و لحقته من الموت في اخر لحظه و طلعت ليه حاجته و زياده عليه الفلوس
انا: ده واجبي علي اخوي
سالم: هو فعلا اخوك. ( وصله رساله مكتوب فيها تم).. البقيه في حياتك يا ولدي
انا: ( بزعل و شويه ندم) حياتك الباقيه
سالم: مالك يا ولدي حاسس انك مش فرحان
انا: هفرح علي اي
سالم: انك اخدت حق اهلك
انا: من مين يا عمي
سالم: مش مهم مين المهم ان الحق رجع لصحابه و النار تهدي
انا: ( بتريقه و حزن) نار ههه تصدق ضحكت. النار ال جويا يا عمي بتزيد انا واحد عمه و خاله قتلوا عيلته و كانوا عايزين يموتوني انا كمان
سالم: (حس ان انا علي اخري) خلاص يا ولدي ال حصل حصل ده قدر
انا: قدر. يعني اي قدر يا عمي
سالم: يابني ( لسه بيكمل كلامه عربيه دخلت علينا بسرعه و كان فيها علي مصاب)
انا: (بصيت علي العربيه و حسيت ان في حاجة و جريت علي العربيه) طلع السواق بسرعه و فتح الباب ال جانبه و كان علي واخد رصاصه في كتفه و كله ددمم
انا: سندت علي و سالم ام شاف الدم نادي علي صالح و جري عليا انا و علي. انا: علي علي
علي: ياعم في اي دي رصاصه مش حوار و اغمي عليه من كتر الدم ال خرج منه. شيلته انا و صالح و دخلناه المستشفي و الممرضات دخلوا الطوارئ و انا روحت ل سارة و منار الاوضه بسرعه
انا: سارة منار اصحوا بسرعه في مصيبه و عيني كانت بتدمع
ساره: ( فتحت عينها بسيط و شافتني بدمع) اتنفضت من علي السرير و هي ملط .... اي ال حصل
انا: واحد صاحبي واخد رصاصه
سارة: فين
انا: مش عارف قومي
سارة: منار اصحي بسرعه منااااار
منار: اي في اي عايزه انام
ساره: في مصيبه قومي
منار: مصيبه اي
انا: دقيقه و تكونوا في الطوارئ
منار: اول ام سمعت طوارئ قامت من السرير. طوارئ اي حد حصل ليه حاجة
انا: واحد صاحبي واتضرب بالنار
سارة: (كانت لبست وغسلت وشها) يلا احنا خلصي و اخرجي . بصت ليا.. يلا بينا احنا
انا: ( خرجت انا و سارة و طلعنا علي الطوارئ جري ) سارة دخلت و كانوا الممرضات نضفوا الجرح وشافت الجرح
سارة: اطمن يا مصطفي الجرح سطحي و في الكتف مش مشكله
انا: طب و كميه الدم ال طلعت دي
ساره: سهله اطمن انت
سالم: (ميل علي ودني) محدش يعرف عشان الحكومه
سارة: (خدت بالها) اطمن اكنه مش دخل المستشفي اصلا
منار: ( دخلت) الطلقه فين يا دكتور
ساره: في الكتف بسيطه
منار: ( بتكلم الممرضات) انقلوا المريض اوضه العمليات 2
سارة: اطموا العمليه مش هتكمل نص ساعه هي فصيله ددمم المريض اي
صالح: b+
سارة: تمام
انا: اكلم صلاح
سارة: ملوش لزوم هو اكيد وصل ليه و زمانه جاي
انا: اول ام يجي هبعته اوضه العمليات
سارة: ماشي يلا عشان اروح اجهز للعمليه.
انا: اتفضلي ( جاتلي مكالمه من صلاح) الو
صلاح: اي ال حصل
انا: انت عارف
صلاح: محدش هيعرف حاجة اطمن
انا: انت فين
صلاح: انا راكب العربيه وجاي
انا: تمام يلا بسرعه
صلاح: ماشي سلام
انا: قفلت مع صلاح و روحت ل سالم
انا: اطن يا عمي و انا اسف
سالم: اسف علي اي يا ولدي . انا ابني رجال و لسه يومه مش اجي. المهم انت كويس
انا:تمام يا عمي تمام
صالح: مصطفي في حاجة عايز اقولك عليها بس ارجوك امسك نفسك
انا: قول يا صالح
صالح: استأذنك يا بوي
سالم: روح يا ولدي و براحه
صالح: حاضر
انا: ( روحت انا و صالح قدام المستشفي) قول يا صالح
صالح: انت عارف اهلك ماتوا ازاي
انا: حادثه و بكمل كلامي صالح قاطعني
صالح: لا يا مصطفي مش كده. ابوك و امك و اختك مش ماتوا كده
انا: امال
صالح: ( بتردد و خوف) ابو.. ابوك و هو طالع من عند عمك ناس وقفته علي الطريق و اغتصبوا امك و اختك لغايه ام ماتوا من من و عينه دمعت قدام ابوك و بعدين ضربوا ابوك بالنار و حطوه في العربيه و الباقي انت فاهمه
انا: ( سمعت الكلام ده و كان جوايا غل ابن متناكه و عيني بتبكي لوحدها و مش حاسس بنفسي) انت متأكد من الكلام ده
صالح: اتفرج علي الفيديوا ده
انا: شوفت الفيديوا و كان كل ال صالح قاله شوفته بعيني. فين الناس دول
صالح: مش عارفين احنا وصلنا ل واحد بس فيهم
انا: تمام يا صالح.... التليفون ده انا عايزه
صالح: اتفضل
دخلت و محمد كان عرف كل حاجة من سالم و كان قاعد علي الارض و بيعيط و اول ام شافني جري عليا و حضني
محمد: اهدي يا خويا ارجوك
انا: محصلش حاجة يا محمد محصلش حاجة
محمد: حاضر حاضر و بيمسح دموعه ب ايده
انا: بصيت ل سالم انت تعرف الحوار ده من امتي يا عمي
سالم: الصبح يا ولدي
انا: تمام تمام . علي فين
سالم: دخل اوضه العمليات
انا: طب يلا بينا لهناك. ( انا ماشي معاهم و انا بموت و اتقطع من جوه مش عارف اوصف الاحساس ده بس موت) ذكريات كتير بتمشي قدامي و كلام الناس ال في الفيديوا و صوتهم بيتكرر في دماغي و في صوت انا متأكد ان انا اعرفه بس مش عارف فين هموت و اعرف
محمد: باصص ليا و حاسس ان هيحصل ليا حاجة
انا: ( صالح وصل و دخل اوضه العمليات هو كمان و انا سيبتهم و خرجت قعدت قدام المستشفي لوحدي و كنت واخد بالي ان محمد واقف بيبص عليا و خايف يجي نحيتي) لقيت حاجه غريبه بتحصل و حسيت بحد ورايا و لقيت خبطه علي كتفي
انا: ( بصيت ورايا) اي المعاد جه
كريم: لا بس كان لازم نيجي عشان مش تغلط
انا: اغلط هههه بستهزاق مين ده يا كريم
كريم: واحد بيحبك و متابع كل حاجة انت بتعملها من زمان و هو ال اكتشف موهبتك
انا: ههههه موهبه، مصدق الكلام ال انت بتقوله ده
كريم: مصطفي انا عارف ان الحوار صعب عليك بس انا بحاول اوصل للعمل كده بس محتاج شويه وقت
انا: وقت، انا ال بحدد الوقت المناسب مش انت او هم يا كريم، انا لازم اروح مكان ضروري الصبح نتكلم ، اعتقد انت قاعد شويه صح
زيد (صاحب كريم): مصطفي اسمع الكلمتين دول وصيه من ابوك ليا و قالي اوصلها ليك ، متفكرش و انت غضبان اهدي بعد كده فكر و اتحرك عشان قرارك يكون صح
انا: زيد بص انا عارف ابويا كان بالنسبه ليك اي، بس انا مش ابويا او انت
زيد: بمعني
انا: ابويا مات عشان كان بيثق في الناس اكتر من الازم انا لا
كريم: ملوش لزمه الكلام ده بكره نتكلم و انا هأمن المكان هنا لغاية ام تيجي
انا: تأمن اي، اصحي ال في المستشفي عيله الجيبالي مش اي حد
زيد: ماشي يا عم مصطفي نتكلم بعدين روح انت.( طبعا محمد كان عايز يجي معايا بس انا رفضت)
انا: ( سيبتهم و طلعت علي فيلا بتاعتي في العاشر من رمضان) دخلت و نزلت ل اوضه تحت الارض و جيبت كل الناس ال في الفيديوا و عرفت مين ابن المتناكه ال كان بيتكلم طلع رامي ابن الاحبه (جوز منار) تمام حلو اوي كده. عرفت موقع كل واحد فيهم. رنيت علي دياب ( مقاتل محترف عرفته من الدارك ويب)
انا: الو
دياب: كنت فاكر ان انت نسيتني
انا: كل واحد ليه وقته يا دياب، المهم عايزك في مشوار
دياب: هنقتل كام الف
انا: 9 اشخاص
دياب: بس
انا: للاسف بس عايزهم عايشين هم و كل اهلهم ماعدا واحد
دياب: المكان ال هسلم فيه الناس
انا: هبعت ليك اللوكيشن بتاعهم و المكان ال عايزهم فيه
دياب: ساعه و هيكونوا عندك
انا: تمام نتقابل هناك
دياب: تمام
انا: (قفلت مع دياب و روحت اللوكيشن و قعدت بفكر في ال هعمله لقيت تليفوني رن) الو
دياب: انا وصلت
انا: افتح الباب و ادخل ( طبعا دي فيلا في نص الصحراء ف مفيش سريخ ابن يومين ) دخل دياب و جه سلم عليا ( وصف ديب: طول 195 سم مش وسيم اوي و جسمه كله عضل و محترف في استخدام كل انواع السلاح )
دياب: وحشتني يا جدع عامل اي
انا: بموت يا ديب
دياب: عرفت ال حصل البقاء***
انا: خير خير المهم دخل الناس البدروم تحت
دياب: نادي علي رجالته و قالهم ينزلوهم تحت و نزلت معاهم و ربطوهم كلهم في كراسي
انا: دياب طلع كل الرجاله بره و افضل انت بس
دياب: حصل، الكل يخرج يأمن المكان بره
انا:شيل القناع من عليهم يا دياب و جيبت كورسي و قعدت قدامهم
دياب: شال القناع من عليهم و طبعا ال كان بيعيط و ال كان بيصوت و ال بيقول انت عايز اي ماعدا رامي
انا: الكل يسكت ، تصدق يا رامي انت الوحيد ال مش عارف اعزبه ازاي يعني ملكش ل اب و لا ام و لا قريب ولا عزيز غير منار و اولادك و للاسف دول مهمين ليا اكتر منك
انا: رامي يا رامي و قمت اديته بالقلم بس حكومه ابن حرام و رجعت تاني ، خليك انت للاخر عشان نتمتع مع بعض شويه. ندخل في الباقي
انا: (بكلمهم) خايفين علي اهلكم ها
شخص 1: طب نعرف احنا هنا لي
انا: سهله عشان ده و قمت فاتح الفيديوا . ها افتكرت
شخص 2: احنا مش لينا ذنب احنا كنا بناخد اوامر وكان لازم ننفزها
انا: ال كان بيديك الاوامر مات و لسه انتم و عشان انت اول واحد اتناقش هبدأ بيك
شخص 2: اعمل فيا بس سيب مراتي و عيالي ارجوك
انا: (بضحك) طب انا هشهد مراتك، شهادة حق يا ست الكل جوزك موت امي و اختي بعد ما اغتصبهم قدام ابويا و بعدين قتل ابويا ، و دلوقتي عايزني معملش ليكم حاجة طب ده ينفع. دياااااب
دياب: اي يا هتلر
انا: معاك كام راجل
دياب: بره في 26 واحد و في 30 علي اول الطريق بيأمنوا
انا: حلو ابعت هاتهم كلهم حالا
دياب: حصل
انا: اممممم دلوقتي في 13 واحده فوق السن و 4 تحت السن و ***** صغيره اعتقد ال 56 راجل هيكفوا ولا انت شايف اي يا ديب
دياب:57 يا ريس انا موجود و مش متجوز و انت فاهم
انا: ياعم 58 هي جت عليا بس اعتقد مش كفايه
دياب: يا ريس هم كفايه عليهم انا و انت
انا: بص انا عايز 4 علي كل واحده ف اضرب معايا 4 * 17 بكام
ديااب: 68 يا ريس
انا: لا احنا كده محتاجين 10 كمان
دياب: في 30 واحد جاين في الطريق
انا: قدامهم اد اي
دياب: يعني 10 دقائق بالكتير
انا: لا خليهم يسرعوا عشان الحريم متبردش
دياب: (بيضحك) بس كده الرجاله مش هتتمتع هيموتوا قبل ما الرجاله تجيب
انا: هو مش في نيكه الوداع و لا اي يا ديب
دياب: صح
انا: ( طبعا احنا بنتكلم و هم اصلا شخوا علي نفسهم من الكلام ) مفيش خمس دقائق و الرجاله وصلت و البدروم كان كبير فشخ
انا: بصوا يا رجاله خليكم منظمين كل 4 علي واحده كبير صغير مش مهم الكل يموت من النيك
الرجاله: حصل يا ريس و بالفعل الكل بدأ ينيك فيهم و صوت الصويت كان للركب و ديب كان موجب مع واحده فرس ابن حرام ميلف علي ابوه و انا واقف لقيتهم وقفلوا نيك و بيبصوا عليا و انا بتفرج و زعلان علي نفسي
دياب: دورك يا ريس
انا: هو في حد باقي م الرجاله قايمين بالواجب
دياب: لا في واحده فيرجن محدش لسه قرب منها
انا: ههه فين
دياب : اهي
انا: ( وصفها بنت في حدود ال 17 سنه و جسم كيرف منحوت بالملي ) تعالي
هي: (بتعيط و كانت هايجه) سيبني ارجوك
انا: اسمك اي
هي: اشجان
انا: عندك كام سنه
هي: 17 سنه
انا: تحبي تموتي ازاي
هي: بتعيط مش عايزه اموت
انا: طيب ابوكي انهي واحد فيهم
هي: ده و شورت عليه
انا: جميل طلعت مسدس مش فيه اول طلقه و عمرته واديته ليها ، لو عايزه تعيشي اضربيه بالنار في نص دماغه
هي: بتعيط
ابوها: اضربي انا ال بقولك
هي: لا لا و رمت السلاح من اديها
انا: اصيله عرفت تعلم بنتك صح امك فين
هي: دي ( ال كان بينيك فيها دياب و اتنين كمان)
انا: هذا الشبل من هذه اللبوه ..... طيب اختيار تاني و اخير
هي: اي
انا: تعيش معايا طول عمرك و تنسي اهلك ولا تموتي معاهم
هي: ساكته
ابوها: يابنتي انا غلطان و لازم اتحاسب عيشي معاه و انسينا انسينا
هي: ساكته برضوا
انا: طب اي هستنا كتير
دياب: (مستغرب) هتأمن ليها ازاي يا ريس
انا: سهله يا دياب سهله ( كان نفسي ترفض و ساعتها كنت هسيبها هي و اهلها )
هي: اموت احسن
انا: هههه و انا مش هموتك
دياب: ازاي
انا: مش مهم ازاي. محدش يقرب منها, اي يا رجاله قدامكم كتير ولا اي ، هم سمعوا كده و بقوا بينيكوا بغباء و بتاع نص ساعه كده و لقيت دياب بيقولي خلاص
انا: ياه كل ده
دياب: دي نسوان شرقانه ده في واحده 8 كانوا بينيكوا فيها و هي ولا هنا
انا: واخد بالي. المهم الرجاله لسه تعبانه ولا تمام كده
دياب: لسه بصراحه
انا: طب و مستني اي الراجل زي الست مش فيه خرم
ديب: فيه و بيضحك
انا: اي يا رجاله تعبتوا ولا اي في لسه 9 نسوان
الرجاله: حصل ياريس و فكوهم و نزلوا نفيهم نيك لغايه ما بقول خلاص بيطلعوا في الروح
انا: معلش يا رجاله كفايه كده
الرجاله: تمام ياريس
انا: ببص ليهم و قمت واخد مسدس من دياب و ضربت كل واحد فيهم 5 رصاصات 4 في المفاصل الرئيسيه و الاخيره في نص دماغه بس جيت عند رامي و ضربته 12 رصاصه و خليته ينزف لغايه ام مات
انا: دياب عايزهم برجعوا بيتهم تاني و طبعا امسح كل البصمات و اي اثر فاهم
دياب: متقلقش يا كبير روح انت و اعتبر كل حاجة تمام، اه صحيح فهد بيقولك الفلوس وصلت حسابك الصبح
انا: تمام ،هتحرك انا . اه سيب البنت دي هنا و اوعي حد يقرب منها و سيب معاها حراسه و خلي حد يجيب كل طلبات البيت و هدوم ليها تمام
دياب: تمام . طب هنتقابل تاني امتي
انا: قريب يا دياب سلام . سيبته و طلعت علي المستشفي و علي كان طلع و دخل اوضه في الدور ال فوق.
سالم: مصطفي
انا: نعم يا عمي
سالم: ناوي علي امتي تيجي الجبل
انا: مش عارف ممكن الاسبوع الجاي
سالم: لا بعيد، انت هتجيب علي بكره و تيجي
انا: مش هينفع يا عمي
سالم: يبقا قدامك 3 ايام و تكون هناك
انا: هحاول يا عمي
سالم: لا انت 3 ايام و هتكون هناك عشان في حد هناك مستنيك
انا: ماشي يا عمي
سالم: هات محمد معاك
انا: ماشي يا عمي
سالم: طب انا همشي دلوقتي عشان الحق اوصل و هسيب صالح هنا
انا: لا خد صالح معاك انا هنا مع علي
سالم: علي و صالح هيجوا بكره مع بعض عشان الشغل
انا: تمام
سالم: يلا اسيبك انا
انا: ( مشي سالم و انا قولت الحق انام ساعتين عشان اكون فايق الصبح و طلعت نمت جانب محمد فوق ) صحيت الساعه 10:45 لوحدي كان محمد لسه نايم
انا: قومت لبست التيشرت و خرجت ل اوضه سندس و كان معتز واقف قدام الباب. انا: اي الاخبار
معتز: بيجهزوها عشان تدخل اوضه العمليات
انا: مين معاها جوا
معتز: امي واخواتي و دكتور صلاح و دكتوره منار و ساره
انا: طب تعالي ندخل نطمن عليها
معتز: يلا
انا: القمر بتاعنا عامل اي
سندس: ( بتعيط) انا مش عايزه اروح معاهم دول وحشين
انا: لي كده يا قمر حد زعلك فيهم اضربوا ليكي
سندس: ياعم روح ، انت نسيت امباح و لا اي
انا: احم لي الاحراج ده بس، بهزار شوفتوا ضيعتوا صورتي قدام القمر، لا انا راجل اوي ميغركيش قولي بس و انا هعوره
سندس: قعدت تضحك
انا: بصي يا قمر احنا مش متفقين ان هم هيلعبوا معاكي جوا و كمان انا جايب ليكي لعب كتير اوي لم تخرجي هجيبهم كلهم ليكي اتفقنا
سندس: ماشي و قعدت اهزر معاها لغايه ام صلاح قالي انا نازل اجهز عشان العمليه 10 دقائق هبعت الممرضات عشان ينزلوها ماشي
انا: تمام يا دكتور، طب و انتم اي مش هتنزلوا ( منار و سارة و سلوي( اخت معتز))
هم: اه نازلن دلوقتي
انا: قعدت العب و اهزر مع سندس لغايه ام جم الممرضات . يلا بقا ياقمر. شيلتها و خدتها و خدتها لغايه اوضه العمليات علي ايدي و بعدين الممرضات خدتها ل جوا و انا فضلت بره علي اعصابي انا و اهلها بتاع 6 ساعات و انا من الخوف مكنتش قادر استني اكتر من كده ف روحت ل سميره
انا: سميره هم كل ده بيعملوا اي
سميره: لسه بدري يا مصطفي
انا: طب انا عايز ادخل اوضه العمليات
سميره : مش هينفع يا مصطفي
انا : هدخل يعني هدخل
سميره: طب تعالي معايا
انا: روحت لبست اسكارب طبي و اتعقمت كويس بعد ما اخدت دش و دخلت اوضه العمليات و معتز و اهله + محمد مستغربين . اول ام دخلت صلاح: كنت متأكد ان انت هتعمل كده اقف و متعملش صوت. انا: طب باقي كتير
صلاح: لا خلاص بنقفل الحمد***العمليه طلعت سهله
انا: الحمد***. كملوا و انا كنت واقف خايف لغايه ام قفلوا لقيت صلاح بيبص ليا و قالي تعالي عشان عايز اتكلم معاك شويه
انا: بعدين اطمن عليها و اجيلك
صلاح: لا هي مش هتفوق دلوقتي لسه ساعتين علي ما تفوق تعالي
انا: طيب يلا خرجت بره و صلاح طمنهم و روحنا ل اوضته
صلاح: بص انا مش هسألك انت تعرف عيله الجيبالي ازاي ولا هسألك انت عملت اي في رامي و لا هسألك قتلت خالك و عمك لي عشان عارف ولا هسألك انت مين
انا: اومال عايزني لي
صلاح: عشان اعرف انت عايز توصل ل اي
انا: ولا اي حاجة
صلاح: بمعني
انا: مش دلوقتي يا صلاح
صلاح: لا دلوقتي انا زي ابوك
انا: بس مش ابويا يا دكتور في الوقت المناسب هقولك يلا عشان اطلع ل سندس
صلاح: مستنيك تحكيلي كل حاجة
انا: طيب سلام. طلعت فوق كان القل قاعد مستني سندس تصحي و سلوي طايره من الفرحة
سلوي : اول ام دخلت جت تحضني بعدت عنها، هي خدت بالها و قعدت تشكر فيها
انا: في اي براحه براحه خلاص مش حصل حاجة
معتز: قابل يا عم دي صدعتنا
انا: فكك اي الاخبار لسه مش فاقت
معتز: لسه
انا: تمام معتز تعالي عايزك بره
معتز: يلا
انا: ( خرجت انا ومعتز) انا لازم اسافر دلوقتي بس هنتقابل تاني اكيد
معتز: مصطفي انا مش عارف اشكرك ازاي
انا: مفيش شكر بنا انت اهم حاجة خد بالك من اهلك و افتح مشروع كويس تكسب منه و انا هساعدك
معتز:حاضر بس كفايه مساعده لغايه كده كفايه ال انت عملتوا مع اختي
انا:انا معملتش حاجة ده واجب عليا انت جدع و تستاهل كل خير، علي العموم انا هطمن علي سندس و امشي رقمك معايا لوحصل اي حاجة كلمني
معتز: انا مش عارف اقول اي
انا: متقولش ويلا عشان ندخل ليهم
معتز : حاضر يلا بينا
انا دخلنا وقعدنا شويه لغايه ام اطمنت عليها و مشيت انا و محمد و اخنا في العربيه) شايف محمد عمال يبص عليا و عايز يقول حاجة، انا: اي هتفضل كتير كده . عايز تقول اي
محمد: افهم كل حاجة انت مين انا مش فاهم
انا: اي يابني انا مصطفي
محمد: لا انت مش مصطفي انت حد غريب معرفوش
انا: لي كده
محمد: تعرف منين عيله الجيبالي و مين الناس دي و اتعملت هاك امتي و ازاي، غير انك بتتحرك كتير و بتعمل حاجات غريبه انا مش فاهمها
انا: عرفت عيله الجيبالي منين ف ده حوار كبير هتفهمه بعدين ، اتعلمت الهاك ازاي ف دي اعتقد انت عارفها بس مش قادر تصدقها ، بتحرك كتير و بعمل حاجات غريبه ف ده لازم عشان اعيش و مش اموت زي ابويا
محمد: مش فاهم
انا: اي ال مش فاهمه تاني
محمد: تموت زي ابوك ازاي
انا: ههه انت صدقت ان عمي و خالي هم ال قتلوا ابويا لوحدهم
محمد: اه
انا: انت غلبان الحوار كبير اوي، اه ال نفذ هم بس ال ادي الامر مش هما
محمد: امال مين
انا: مش عارف بس هعرف
( و انا بتكلم معاه وصل ليا مسدج، جدع بدأت تركز في التفاصل) انا: قرأت المسدج و ضحكت
محمد: هو تاني
انا: اه
محمد: بيقول اي
انا: اقرأ
محمد: هو الراجل ده بيعرف احنا بنقول اي ازاي كده في حاجة غلط
انا: لا مفيش حاجة غلط الشخص ده قريب منا اوي و يعرفنا كويس
محمد: انا متأكد من كده بس هو مين
انا: شاكك في حد بس مستحيل يكون هو
محمد: مين
انا: علي
محمد: علي مات يا مصطفي مستحيل
انا: محدش يعرف كل الكلام ده عني غير علي و بس
محمد: صعب بل مستحيل يا مصطفي
انا: هتجنن و اعرف هو مين ( مسدج تانيه ، قول ل محمد مفيش حاجة مستحيله كل حاجة ممكنه ) هههههههههههه
محمد: اي تاني
انا: اقرأ
محمد: ده انت عيل مستفز، التيفون رن . محمد رد
محمد: انت مين ياض
كريم: انت مال امك انت هتشاركني
محمد: خخخخخخخخخ
انا: ( خدت التليفون) بص مش بخب اتكلم في التليفون كتير انت عارف مكاني تعالي لم تكون عايز تتكلم غير كده متكلمنيش عشان قريب هتعرف انا اقدر اعملك اي
كريم: عارف انت تقدر تعمل اي كويس بس انت تعرف انا اقدر اعمل اي
انا: لا بس مثلا تكون بتعرف تجمع معلومات كويس اوي و دارس علم نفس و بتحب تتفرج علي الناس غير انك عندك حصيله معلومات محترمه عن ناس كتير اهمها كريم الكردي ال انت مسمي نفسك ب اسمه
كريم: ههههه صح كويس احنا نعرف بعض كويس اوي بس مين ال هيوصل ل الشخص ال انت بتدور عليه الاول لسه معرفش
انا: ولا انا ولا انت حد تاني خالص
كريم: مين مثلا
انا: محمد
كريم: مستحيل
انا: انت لسه قايل ان مفيش حاجة مستحيله
كريم : ماشي
انا: سلام يا علي
كريم : معلمومه انا مش علي انا حد تاني
انا: ممكن
كريم: سلام (قفل )
محمد: اوصل ل مين
انا: ل الراس الكبيره
محمد: ال هو
انا: معرفش
محمد: ازاي اوصل لي
انا: معرفش
محمد: جميل طب اركن علي جنب و نزلني انتحر
انا: ماشي
محمد: انت صدقت. روحني يا عم
انا: يلا انا عايز انام
محمد: وانا ( رجعنا البيت و محمد طلع نام و انا قولت لي هنزل اتمشي شويه)
محمد: مش هسأل حاجة و هسيبك
انا: ماشي ، نزلت روحت ل انجي، وصلت و فتحت الباب و دخلت منغير ام حد يحس بيا و روحت قعدت وراها و هي مش حاسه بحاجة بتاع ربع ساعه لغايه ام هي بصت وراها لقتني قاعد بتفرج عليها
انجي: جيت امتي
انا: بتاع ربع ساعه كده
انجي: تشرب اي يا مصطفي
انا: شاي
انجي: ماشي.. جيت لي
انا: فراغ
انجي: جميل يعني عايز اي
انا: اكيد مش انيكك ، شغل
انجي: ال هو
انا: كريم الكردي
انجي: انهي فيهم
انا: اكيد مش الاصلي التاني
انجي: معرفش عنه حاجة
انا: لا تعرفي
انجي: صعب توصل ليه
انا: عشان
انجي: معرفش بس صعب انا حولت بس هو بيتكلم في التليفون بس مش بيقابل حد
انا: انا مش عايز اوصل لي انا عايز اعرف عنده كام سنه
انجي: معرفش
انا:تمام
انجي: جابت الشاي و جت قعدت جانبي، انت مين بقا
انا: مش مهم تعرفي
انجي: ماشي هستني اعرف بنفسي
انا: ماشي، المهم انت هتمشي امتي
انجي: مش همشي
انا: برحتك سلام . سيبتها و نزلت اتمشي شويه في المنطقه و قابلت حد كنت متأكد ان انا هقابله امل
امل: مصطفي عامل اي واحشني اوي
انا: تمام اي ده بطنك كبرت من الحمل
امل : اه بس تعبانه اوي نفسي اتناك جوزي مش راضي خايف علي العيل
انا: بس انا مش بخاف تعالي نطلع الشقه بتاعتي اهديكي
امل: ياريت يلا
انا: طلعنا علي الشقه و اول ام دخلنا لقيتها مسكتني بوس بتقطع شفايفي حرفيا قلعتها هدومها اللي هي لبساها وبقت واقفه قدامي بالاندر والبرا وانا ببوس صدرها وفلقة بزازها وبمشي بلسااني ع لحم بزازها وبينهم وهي نفسها بيزيد بغباء و تضم راسي ل بزازها اكتر وتقولي كماان ي مصطفي كمان قطعهم عايزاهم يتقطعوا من العض. طبعا انا مكنتش مركز معاها و نازل مص واكل ف بزازها وايدي ع طيزها بفعص فيها واضربها عليها جامد وهي تتأوووه جامد وااهااات طالعه منها جميله قومت فكيت لها البرا وبزازها نطوا قدامها بقوا ف بووقي كبار وحلوين قووي بزاز طريه ملبن بقيت بعضهم وارضعهم بعنف وايدي دخلت تحت اندرها بدعك شفرات كسها وابعبص كسها بصوابعي وشويه وامسك زنبروها بين صوباعين افرركه و اضربها علي كسها ضربات خفيفه كده و هي بتصووت وصوتها بقي عالي و مبقتش مركزه من ال بيحصل و انا برضع بزازها , انا قمت و قومتها وقلعتها الاندر بتاعها وخليتها تبعد رجليها عن بعض وقربت من كسها بلساااني وبدأت الحس شفرات كسها وطرف لساني بين شفراتها احركه ع زنبورها وهي واقفه مش قادره و كانت هتقع قمت ساندها و قعدتها علي السرير و كنت بحرك لساني ع زنبورها بسرعه و ادخله بين شفرات كسها واخرجه واطلع بلساني ع زنبورها وايدي تطلع لبزازها تقفش فيهم جامد وادعكهم واشد حلمات بزازها الاتنين وانا بلحس كسها بكل قوه وسرعه و انا نازل اسبنكات فيها قويه اوي و ضرب في بزازها و طيزها و فضلت كده شويه لحد ما لاقيتها بتترعش وبتطلع عسلها ف وشي غرقتني ونفسها عالي فشخ و بتتأوه جامد و حرفيا في عالم تاني.
هديت شوية وقومت قلعت بوكسري ونزلتها ع ركبتها و خليتها تمصلي . هي اكنها لقت لقيه ومسكت زبي وتحطه ف بوقها وتمصه وكان لسانها ع زوبري فشيخ و فضلت دقيقتين تمص في زبي ب طريقة سكسي فشخ لحد م خرجت زوبري من بوقها و نيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري خبطت به ع كسها جامد وهي هتموت تحتي
امل: دخله بقا مش قادرة هموت . وانا مش سائل فيها وفضلت احركه ع كسها من بره شوويه وقومت مثبت راس زوبري ع فتحة كسها ومدخل راسه بس ومخرجها تاني الحركة دي بتموت حرفيا وقومت مدخل زوبري كله ف كسها مره واحده لاقيتها بتشهق و عنيها قلبت مره واحده و واهااتها طلعت عاليه واشتغلت نيييك ف كسها جامد بدأت ارزع ف كسها جامد و شوية و وارزع اجمد ومسكتها من بزازها وهي ااااااه خخخ خهخهخهخه وصويت واهااتها تزيد وتعلي وانا مش راحم كسها وارزع اكتر بعد شويه قلبتها وضع الدوچي ومسكتها من شعرها شديتها عليا و خنقتها شوية و شها كان احمر فشخ. قمت عادل زبي و دخلته مره واحده كله ف كسها من ورا وبقيت ارزع بكل قوتي وهي تصووت وتتأوووه جامد وانا ارزع وابعبص ف خرم طيزها شويه واضرب علي زنبورها براحة و اجمد واحده واحده وبرده شغال نييك جامد وعسلها نازل من كسها ع زوبري مزحلقه فيها يدخل بسهوله ويترزع اجمد وفضلت كده فوق النص ساعه شغال لحد م لاقيتها اترمت ع ضهرها وبتترعش وكسها بيطلع عسل بكميه مهوله انا استغربت لان دي اكتر كميه طلعت من واحده تحت مني لغاية دلوقتي و اندفاع العسل خرج زبي من كسها وهي كانت بتصوت جامد اوي وكسها بيخررج عسل كتير وانا قمت مدخل زبي فيها تاني بس عدلتها علي ضهرها و رفعت من قبل طيزها بشوية ب مخده و نزلت فيها نيك تاني و كنت بستخدم كل قوتي في نيكها مش عارف لي و بصراحة كسها كان جامد فشخ وضيق كده و فاجر قمت قعدت انيك فيها بتاع 10 دقائق بنفس الوضع و بعدين قمت قاعد علي ضهري و قعدتها علي زبي و هي كانت بتقوم و تنزل علي زبي و انا كنت بساعدها ب ايدي عشان اخف وزنها شويه و تكون اسرع في النيك و هي كانت في قمه هياجنها و انا فضلت ارزع في كسها لغاية ام زهقت و قولت انيكها في طيزها شوية
فقلبتها تاني وضع الدوچي ومسكت زوبري حطيته ع خرم طيزها وبدأت ادخل واحده واحده براحه لحد ما دخل معظم زوبري وقمت زاقق الباقي ب غشوميه كده ولاقيتها بتصوت من المتعه و صوتها بينهج فشخ و بدأت انيك طيزها جامد وادخل زوبري واخرجه بسرعه وطيزها ضيقه ع زبي وانا بنيك فيها وهي بتصووت جامد واهاااتهاا عاليه زودت السرعة كمان و كنت بدعك ف زنبورها وانا بنيك طيزها لحد م هي جابت للمره الرابعه قمت و انا حسيت ان خلاص هجيب و قمت مطلع زبي من طيزها و دخلته في كسها و فضلت انيك بسرعة اوي لغاية ام جيبت في كسها و كانت كميه كبيره و لاقيتها بتصوت وتقول . امل: احححح لبنك سخن اوي وبيحرقني وزبي لسه في كسها و مكمل تنزيل وانا بدخله بسرعه فيها لاقيتها بتترعش و بتجيب كمان مره و انا زبي خرج بسبب كميه اللبن و عسل كسها و كان نازل من كسها لبني و عسلها
امل: يااااه بقالي كتير متنكت كده
انا: مفتش كتير يعني
امل: انا بموت في زبك بقولك اي متيجي نرن علي اسماء تيجي
انا: لا بعدين عشان مش فاضي قومي استحمي و انزلي
امل: ماشي عشان مش اتأخر
انا: يلا يا شرموطه و دخلت معاها الحمام و عملنا واحد كمان علي السريع و نزلت روحت بيتها و انا رجعت الفيلا انام لغاية ام صحيت علي مكالمه
المتصل: هتلر الحق في مصيبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الجزء الثاني:
رجعت الفيلا وقعدت شويه افكر في المرحله الجاية هعمل اي وقررت شويه قرارات وفتحت الاب بتاعي و بعت كام ميل ل اكتر من شخص و دخلت نمت لغايه ام صحيت علي مكالمة
لمتصل: هتلر الحق في مصيبه
انا: اي ال حصل
دياب: البنت هربت من الفيلا و مش عرفين هي فين دلوقتي
انا: الكلام ده حصل امتي
دياب: من 27 دقيقه بالضبط
انا: طب اقفل انا عارف هي فين
نرجع فلاش باك
بعد ماسيبت اشجان عايشه كنت عايز اعرف درجة شجاعتها و ذكائها ف لعبت لعبه صغيره قولت لو عدت منها هيكون ليها دور كبير اوي في الخطة بتاعتي . ف في الاوضه ال هي قاعده فيها سيبت رسمه للبيت كله و كل المخارج ال تقدر تخرج منها منغير ما حد ياخد باله منها علي اساس ان حد كان محبوس هنا و رسم الكلام ده و سيبت 1000 جنيه تحت المخده و عنوان البيت بتاعي مكتوب عليه عنوان هتلر. و كان في كل مخرج عربيه و مكتوب في الرسمه ان كل عربيه فيها المفتاح بتاعها و قولت لو هي اتجرأت و عرفت توصل البيت و تدخل تكون ذكيه غير كده لا و كنت هقتلها وقولت استني و انا ماشي من البيت قولت ليها كان في غيرك كتير هنا ف عيشي و متصوتيش و تعملي صداع. وسيبتها و مشيت عشان كده خلعت من المستشفي علي طول عشان ارجع البيت.
نرجع للوقت الحالي:
انا: نزلت للدور الاول و قعدت استني في الصاله و ماسك التليفون عدي بتاع ساعه و لقيت في صوت جاي من الباب الخلفي عرفت ان هي وصلت . ضحكت بصوت عالي
اشجان: ( في نفسها) اضحك دي هتكون اخر ضحكه في عمرك و اتسحبت لغايه ام وصلت ورايا
انا: تعالي اقعدي يا اشجان خلينا نتكلم في الجد
اشجان: اتصدمت . هقتلك
انا: طيب انا قدامك اتفضلي
اشجان : واقفه قدامي مش بتتحرك و بتعيط
انا: اقعدي يا بنتي خلينا نتنيل نتكلم
اشجان: واقفه ساكته بتفكر
انا: خخخخخخخخ طيب انا هطلع اكمل نوم لغايه ام تخلصي تفكير
اشجان: ساكته
انا: قومت و سيبتها و روحت المطبخ و هي لسه في مكانها عملت كوبايه قهوه ليا و جيبت ليها عصير من الثلاجة
انا: (اديتها العصير) اشربي
اشجان: لسه ساكته
انا: اقعدي عشان بدأت اتنرفز
اشجان : قعدت علي الكرسي ال قدامي و ساكته
انا: يعني شوفتي الرسمه و خرجتي من البيت و جيتي بيتي و مش معاكي سلاح تقتليني بيه يبقا عايزه حاجة تانيه . ها عايزه اي اتكلمي و انا هفهمك متقلقيش و قبل ما تقولي اي حاجة اشربي العصير ده
اشجان: هو انت ال كنت عامل كده
انا: اه اختبار و انت نجحتي في علي ما اعتقد
اشجان: انا همشي
انا: فين
اشجان: علي بيتي
انا: بيت مين انت موتي بالنسبه للناس و الحكومه و بيتك ولع و انت فيه و كل العيله + انت موتوا. هترجعي ب صفتك مين
اشجان ساكته بعدين اتكلمت ) انت عملت فيا كل ده لي
انا: مش عارف يمكن عشان محتاجك
اشجان : بمعني
انا: حلو كده احنا وصلنا للنقطة الصح . هتشتغلي معايا بس مش شمال يعني تقدري تقولي المساعده بتاعتي بجانب انك هتكملي دراستك عادي بس ب اسم تاني
اشجان: ولو مش عايزه
انا: يبقا في سبب للرفض احب اعرفه
اشجان : سيبني افكر الاول
انا: حلو يبقا نتكلم بكرا تعالي اوريكي الاوضه بتاعتك عشان عايز اكمل نوم
اشجان: واقفه ساكته ، عايزه تقول حاجة بس خايفه
انا: عايزه تقولي اي
اشجان: (ساكته) سمعت صوت بطنها "جعانه "
انا: ضحكت ، هم مش جابوا ليكي اكل هناك
اشجان: مش كنت عايزه اكل
انا: عايزه تاكلي اي
اشجان: بيتزا
انا: مره واحده كده
اشجان: اتكسفت خلاص عايزه انام
انا: بيتزا اي
اشجان: فراخ او ميكس
انا: ده اقصي طموحك . و طلبت اتنين بيتزا كبير فراخ و اتنين ميكس جبن و احده جمبري عشان محمد عارفه بيصحي علي ريحه البيتزا وكان قدامها ساعه و توصل
انا: ساعه وتوصل ادخلي المطبخ اعملي ليكي اي ساندوتش لغايه ام توصل
اشجان: هو فين المطبخ
انا: انت عارفه كويس كنت شايفاني و انا داخل اجيب الحاجة مش بحب الاستعباط
اشجان : ابتسمت ابتسامه رقيقه و دخلت المطبخ . مكملتش 3 دقائق و سمعت صوت كسر في المطبخ
انا: (روحت المطبخ ) كسرتي اي
اشجان : اسفه الطبق وقع بالغلط
انا: طب نضفيه و اخرجي انا هعمل ليكي اكل . نضفت مكانها و خرجت و انا عملت ليها ساندوتشات لانشون و جبنه رومي و حلاوه و معاها عصير و خرجت اديتهم ليها قعدت تاكل فيهم زي العبيطه و انا ابص عليها و اضحك لغاية ام وصل الاوردر و زي متوقعت اول ام فتحت البيتزا و قبل ما اكل اي حاجة لقيت محمد علي السلم قبل ما ينزل خيانه خيانه
انا: انزل يا اهبل الاول عامل حسابك
محمد: نزل و قعد بعد مااخد البيتزا الجامبري و كل و هو بيتكلم معايا و مش اخد باله من اشجان ال قاعده علي الكرسي ال جانبه
محمد: طب كنت تجيب ببسي و بطاطس معاك يا جدع
انا: انت اتعميت يلا ولا اي البيبسي قدامك قوم هات 3 كوبيات و تعالي
محمد: 3 ليه ياعم احنا اتنين بس
انا: لا انت اتعميت بجد
محمد: لي كده
انا: بص جانبك كده
محمد: احا انت هنا من امتي و بعدين بص ليا مين دي انت بتجيب شراميط من ورايا البيت
اشجان: شراميط اي يلا احترم نفسك و ارمي السلام الاول بدل ما انت بتاكل زي الحمار كده
محمد: سحب شخره، حمار مين يابنت ال*** قطعته في الكلام اتنيل اسكت انت و هي و قوم هات كوبيات و بعدين نتفاهم
محمد: لا ثانيه افهم مين البت دي
انا: ياعم اتنيل قوم هات
محمد: ماشي و بيبص ل اشجان، راجع ليكي تاني
اشجان: اي القرف ده
انا: بص يابت انت كله الا محمد ف اظبط لغاية ام نتكلم
اشجان: هشتغل معاك في اي و هتعمل ليا ورق ب اسم تاني ازاي غير كده انا داخله تالته ثانوي و مش هعرف اعمل ليك اي حاجة يعني لسه صغيره + انت قتلت اهلي كلهم ف مش خايف اخونك او اقتلك
انا: هتشتغلي معايا في دي حاجة هتعرفيها في وقتها، و بالنسبه للورق والكلام الاهبل ده ف ده خلص خلاص و البطاقة بتاعتك هتوصل بكره و بالاسم ال انت عايزاه و نفسك فيه، و بالنسبه ان قتلت اهلك ف انت اصلا مش بنتهم و كانوا هيرموكي لم خلفوا ولا نسيتي و اعتقد انهم مكنوش بيحبوكي اوي، و بالنسبه للخوف انا مش بخاف ، السؤال ده ليكي انت بتخافي
اشجان: انت عرفت الكلام ده كلوا منين
انا: ردي علي السؤال الاول
اشجان: اه بخاف ، بخاف من بكره
انا: عايزه اي
اشجان: عايزه اعيش حياتي منغير خوف من ان حد يسيبني عشان بنت حرام
انا: بنت حرام ، صعبه اوي الكلمة دي
اشجان: اي مش حقيقه
انا: طيب نرجع للموضوع المهم اسمك الجديد سارة مصطفي ذيدان سليمان الرحابي. مواليد 12/4/1999. انت وحيده ابوكي و امك اهليك ماتوا في حادثة عربيه من 3 سنين و من ساعتها و انت عايشه لوحدك. ابوك كان شغال في القطاع الخاص، كان يملك سوبرماركيت و عمارة بيأجرها و دول ال كان بيصرف عليكم منه + ان امك مش كانت بتشتغل. لم اهلك ماتوا انت بعتي البيت و السوبرمركت و جيتي اشتريتي فيلا في الكمبوند هنا و باقي الفلوس سيبتيها في البنك و العمارة لسه بتتأجر و بيجي ليكي منها فلوس كل شهر تصرفي منها . تمام
اشجان: انت هتعمل كل ده ازاي
انا: سؤال غبي مش هرد عليه.
محمد: ( كان قاعد بيسمع و ساكت) طيب انا مش فاهم حاجة مين دي و بتعمل اي هنا
انا: هحكيلك و حكيت ليه كل حاجة ...... فهمت
محمد: امممم طيب و السبب ال انت بتعمل عشانه كل ده اي
انا: حب استطلاع
اشجان: يعني اي
انا: بحب المغامره مش اكتر المهم بكره هتروحي الفيلا بتاعتك و هتعيشي هناك و اسمك اعتقد ان هو مش غريب عليكي انت كان نفسك في الاسم ده من زمان صح
اشجان : مع اني معرفش انت عرفت منين بس اه
انا: انا اعرف عنك كل حاجة من يوم ام اتولدتي
محمد: مصطفي هي هتعمل اي معانا
انا: هفهمك في الوقت الصح يا محمد... الصبر
محمد: ماشي
انا: اشجان خلصي اكل و اطلعي نامي فوق محمد هيعرفك الاوضه بتاعتك
اشجان: حاضر
انا: تمام محمد جهز نفسك هنسافر بعد بكره و هنقعد بتاع اسبوع تمام
محمد فهم ان احنا هنروح الجبل) تمام انا جاهز بس بالنسبه للبتاعه دي هتيجي معانا
اشجان: زفته مين ياحيوان انت احترم نفسك عشانمقوم اوريك قيمتك كويس
محمد: نوري مين يابن...... لسه هيكمل كلامه الباب خبط
انا: افتح يا محمد ده ابوك
محمد: ابويا اي احنا اخر الليل
انا: افتح بس و انت هتفهم
محمد: حاضر و قام يفتح الباب لقي ابوبه فعلا.
جمال: مصطفي فين يا محمد
انا: ادخل يا عمي انا هنا
جمال: دخل و بص علي اشجان ووجه كلامه ليا . انا مش ماشي الا ام افهم كل حاجة و من الاول
انا: ( بضحك) براحه طيب عايز تعرف اي
جمال: عايز اعرف انت مين
انا: هو انت و محمد يا عمي ، علي العموم انا مصطفي
جمال: لا انت مش مصطفي انت هتلر ، اعتقد ان مصطفي مات من زمان صح
انا: صح، كده انت وفرت عليا كتير
جمال: انا عارف من زمان انك هتلر بس كنت بقول دي هوايه مش اكتر بس لم توصل ان انت تقتل و ان انت عادي اكن مفيش حاجة + ان انت تكون المسؤل الاول في الشرق الاوسط عن دخول و خروج اي حاجة من البلد ف دي صعبه انا نفسي بسني ده مقدرتش اعملها +ان واحد عمره 19 سنه يكون متحكم في جيش اسمه جيش الموت ف كده كتير، انت اي مش بتحس بنفسك انت بتضيع يابني + مين ال بيساعدك و وصلك ل كل ده ، انا سألت انجي و كريم الكردي و الاتنين قالوا انهم مش فهمين و مش عارفين ازاي . انا من اول ام عرفت و انا مش عارف انام و هتجنن
انا: ( مش قادر ابطل ضحك ) طب براحة طيب الكلام ده محتاج اسبوع عشان تفهم انا بعمل اي و عايز اوصل ل اي
جمال: لا لا انا مش فارق معايا كل ده لان في حاجة انا لو فهمتها هفهم كل ده
انا: اي هي
جمال: عيله الداوي وصلتلها ازاي و تبقا فرد فيها ازااااااااااااااااااي
انا: بص الحوار كبير اوي مستعد تسمع من الاول ولا الملخص المفيد
محمد: من الاول اكيد انا عايز افهم
جمال: هو انت كمان متعرفش
محمد: انا عرفت ان مصطفي يبقي هتلر من كام يوم بس
انا: هسألك سؤال يا عمي هيجاوب هلي كل اسألتك منغير ام اشرح
جمال: هرد و هتشرح
انا: ماشي، ابويا مات لي يا عميو انت عارف ان امر الموت كان ب اسم ابويا بس م ابويا و امي و انا و اختي و مين ال ادي الامر
جمال: عايزني اجاوب بصراحة ولا احور
انا: صراحة
جمال: عشان كان عايز يعمل زيك
انا: ال هو
جمال: يدخل في مجال ملوش دعوه بيه + ان هو يكون عايز الاول فيه
انا: غباء يعني
جمال: مش غباء تهور و كان عايز يساعد الناس و في البلد دي ال يساعد حد لازم يموت عشان ميفكرش يدخل يوم في السياسه و خصوصا لو كان في المكان ال ابوك كان فيه
انا: اي المجال ال ابويا كان عايز يدخل فيه
جمال: مع اني عارف انك عارف بس ماشي، الحدود و المينا ، ابوك كان عايز يكون المتحكم الوحيد فيهم
انا: و مبقاش الاول لي
جمال: عشان كبير المجال ده مش بيرحم حد
انا: ال هو
جمال: سالم الاخدودي
انا: اه عارف الراجل ده لسه باعت امر ب قتله من 4 ساعات تقريبا تقريبا مات استني كده. طلعت تليفون هم اول مره يشفوه و اتصلت علي واحد
انا: عرف نفسك
المتحدث: كود 6620 بيلا تتحدث سيدي
انا: ( الحوار بالروسي) هل تم قتل الهدف
بيلا: تم سيدي و تم ارسال اخر كلمه له قبل الموت
انا: ارجعي للموقع الخاص بيكي بيلا انت و الفريق الخاص بك
بيلا: حدث بالفعل سيدي
انا: سلام
بيلا: سلام سيدي
انا: فتحت الفيديوا اللوصل ليا و كان التليفون متوصل بالشاشه و فتحت الفيديوا ( كان فيه سالم الاخدودي بيقول ان مش هو الراس الكبيره و انت هو ترس في ماكنه كبيره ولو هو مات هيجي مكانه الف واحد يعمل نفس ال هو بيعمله و احسن و بعدين اتقتل
جمال: ( مصدوم و فاتح بقه )انت انت عملت كده ازاي
انا: مش انا ال عملت هتلر ال عمل تقدر تسأله بس هتقدر علي نقاش معاه
جمال: (خاف) هقدر
انا: طيب يا عمي بس اعرف ان انا عمري مظهرت بالوش ده ليك عمري او كنت افكر ان اظهر ليك الوش ده بس نتكلم جد عشان تعرف تنام كويس ، ياسيدي انا هتلر عمري 3 سنين و 8 شهور و 13 يوم ، مش بخاف من حد بس بخوف و اوي كمان ال بيقف قدامي بمحيه من علي وش الارض، صاحب اكبر مؤسسه حراسات في العالم شركة G4S ال شركة ال بتحميك انت و ابويا و من سنتين و ال انت كنت فرحان فشخ انك قدرت تتواصل معاهم و معرفتش تقدر علي سعرهم و عرفت تعمل معاهم عقد بحمايه الشركات و تجهيز سيستم خاص للحمايه عشان محدش يقدر يخترقه و ده علي ما اتذكر كان ب 2 مليون دولار في السنه ، اه انا ال كنت بتكلم معاك في الاجتماع ال كان بينك انت و ابويا و المندوب الاجنبي ال كنت باعته ليك. و مش كده و بس انا صاحب اكبر شركة مقاولات و برمجة في الشرق الاوسط شركة GS3 ال انت و ابويا و انجي كنتم بتحاولوا تعرفوا مين صاحب الشركة دي و مش عارفين ، اه انا ال بعت ليك ملف تخليص الجمارك ال مكنتش عارف تخلصه ، انت قولت انك تعرف ان انا اعرف انك هتلر من زمان قصدك من قبل وفات ابويا و امي و اختي ب 4 ايام صح ، متستغربش انا ال بينت نفسي ليك و وبينك ليك ان انا بلعب بس ، اه صحيح نسيت انا ال حميتك من ضرب النار ال الحاوي كان عملوا ليك عشان يخلص منك و بعت ليك مسدج ان مش كل مره هحميك و بص وراك كويس بعد كده بس انت معملتش كده للاسف و كنت هتموت و انا لحقتك ، ووسط كل ده اتعرف علي واحد اسمه علي الداوي ، يعني معرفه صدفة مش اكتر و عرفت ان ليه مصلحة مش عارف يخلصها ف خلصتها ليه بالحب و قولت عادي و مش كان في دماغي ان انا هحتاج عيلة الداوي ابدا كان شغلي بعيد عنهم و بعدين لقيت علي بعت ليا ان في حاجة عايزها تدخل من المينا و عرف ان انا المتحكم في المينا و لجأ ليا تاني و انا كنت عارف اي ال داخل و كنت عارف ان هي تخصه و كنت متأكد ان هو هيجي ليا بس كان في مشكله ان الحاجات دي كات عليها العيش و امن عليها ددمم بين عائلات كتير اوي وكله كان عايزها و حذرته بس هو ركب دماغه و بالفعل خرجتها ليه و ال انا قولت ليه عليه حصل و هو بيسلم الحاجات دي و ياخد حقها اتغدر بيه وانا لحقتة و انقذته هو و الحاجة + الفلوس و محدش قدر يتكلم لم عرف ان هو في حمايه هتلر و جيش الموت . و ساعتها اتعرف علي اهله و بقيت فرد في العيلة دي بالدم . انت قولت انت بتضيع لا انا بضيع بضيع ال يقف قدامي او ال يأزي حد يخصني . و اكيد انت عارف مده كويس انت سألت علي هتلر و عرفت هو يقدر يعمل اي كويس اوي بس كنت بتقول ان هو اكيد مش انا، لغايه امبارح ام جه ليك خبر موت عمي و خال و كل ال شارك في الحوار ده و عشان كده معرفتش تنام و انا كنت عارف انك هتيجي و تسأل صح . متخفش ياعمي جيش الموت مأمن المكان كويس و مفيش حد هيموت حتي بص ، طلعت سلاح من جانبي و شديت اجزاء بس كان المنطقة كلها ب بالفيلا ال احنا فيها رجاله ب سلاح علي اعلي مستوي.
واحد: كود 21 في حمايتك يا هتلر اديني امر بالمسح
انا: ( الحوار بالاسباني) نزل السلاح يا بتان و ارجع ل موقعك انت و كل الفرق
بتان : حصل يا سيدي
انا: (بتكلم عربي) بتان تحميني بدمك
بتان: (بيرد بالعربي مكسر شويه) بروحي يا قائد ووجه السلاح هو و كل ال معاه ل راسهم ، اديني الامر يا فندم و انا اقتل نفسي حالا و الفرقه 15 هتتدخل و تمسح اي أثر لينا
انا: نزل السلاح و ارجع لموقعك تاني يا بتان
بتان: امرك يا قائد
انا: انا هتلر يا جمال مش مصطفي افهم كده كويس، انا جيش متحرك مش عيل صغير ، سامع يا كريم يا كردي انا سامح ليك تفضل في مكانك و تسمع المكالمه دي بمزاجي اعتقد ان الباب بتاعك بيخبط افتح الباب كده
اناتليفوني رن) حلوه الهديه
كريم: حلوه بس اللون غامق شويه بس تسلم ايدك وشكرا للنصيحه
انا: سلام ، عرفت انا مين يا عمي نام و اطمن انا مجهز ل كل حاجة كويس وكله محسوب
جمال: مصطفي انت عايز توصل ل فين
انا: مش عارف بس اعتقد ان انا عايز اخد حق ابويا حاليا
جمال: من مين
انا: اسأل محمد هو حاليا ال هيشتغل علي الموضوع ده و اعتقد هو معاه المفتاح ال هيكمل بيه ولم نسافر هيفهم اكتر، صح يا محمد
محمد: محمد مين احنا فين انا مين و انت مين انت فاهم حاجة يا بابا
جمال: مش عارف انا فين اصلا
انا: صعب عليكم استوعاب كل ده صح، عشان كده قولت ليك هتقدر
جمال: انا ماشي
انا: استني يا عمي ، كود 120 اظهر حالا
كود 120: فتح باب الفيلا و دخل امرك يا قائد
انا: عرف نفسك
كود 120: ظافر فداء حضرتك يا هتلر
انا: ظافر انت هتكون مع جمال من النهارده ، تكون ضله ميغبش عن عنيك لحظة و ادي الورق الخاص بالمهمه بتاعتك ل كود 12 اتصل بيه و يكون في مصر الصبح و يمسك مكانك و هو عارف هيتحرك ازاي و مين ال هيمسك مكانه.
ظافر: حصل يا قائد بس
انا: قول يا ظافر
ظافر: كود 12 مش بيرد علي ال اقل منه في الرتبه و حضرتك عارف ان ظهور كود 12 في مكان يبقا في جيش هيتمسح و حضرتك المهمه ال انا ماسكها كود 12 مش بيعمل المهام دي
انا: هههه هي عملت فيك اي اخر مره كلمتها يا ظافر خايف لي
ظافر: حالفه تقتلني يا قائد و انا مش حملها حضرتك عارف انها مش بتقتل بسهوله و فكره ان انا اكلمها يبقا انا ميت قبل ما اديها ورق المهمه ال انا ماسكها
انا: انت عملت اي يا ظافر
ظافر: مكنتش اعرف يا قائد و غلط و قولت اسم الدلع بتعها و احنا قاعدين انا و الفرقه الخاصة بيا و حضرتك فاهم
انا: مين ال قال ليها
ظافر: عرفت لوحدها يا فندم و انا قولت انها مش في مصر و مش هتنزل غير ب امر من حضرتك و مفيش مشكله تستدعي وجودها في مصر ف كنت مطمن بس دلوقتي هي هتنزل مصر
انا: تخاف من واحده عنها 20 سنه يا ظافر مش عيب
ظافر: قولت كده يا فندم بس لم شوف بعيني هي بتقتل الناس ازاي و لم عرفت ان حضرتك ال دربتها بنفسك خفت
انا: هو انت شوفت و بضحك
ظافر: منغير ام اشوف يا قائد تدريبك هتكون ازاي يعني
انا: طب استني ، رنيت عليها
انا: الو
جينا: اخيرا يا جدع هنزل مصر ولا اي وحشتني و عايزه انزل
انا: وحشتك و لا عايزه تقتلي ظافر
جينا: هو معاك ولا اي
انا: اه
جينا: ده انا هنفخوا مش هقتله بس ده قال اسم الدلع بتاعي ال محدش يقدر يقوله ليا غيرك
انا: طيب يا جينا بكره الصبح تكوني في مصر و هتمسك المهمه المكلف بيها مكانه لغايه ام الوضع يتحسن
جينا: طيب 12:30 هكون عندك في الفيلا
انا: هتعملي اي في ال نص ساعه دي يا جينا طيارتك هتوصل الساعه 12 الا ربع
جينا: يادوب اقتل ظافر و اجي ليك يا قائد
انا: و بعدين
ظافر: انا اسف انا ابن كلب زباله بس لو هتقتليني اقتليني علي طول برصاصة في دماغي بلاش عزاب
جينا: انسي هنفخك
انا: جينا انا قولت اي
جينا: حاضر يا قائد يتسامح عشانك المراد بس سؤال يا قائد
انا: ال هو
جينا: اي اهميه البنت دي عشان انزل بنفسي ليها
انا: مهمه يا جينا
جينا: يا قائد دي بنت صغيره اي هدور ليها علي المصاصه بتاعتها ولا القلم الرصاص بتاعها انا عايزه اكشن و ضرب نار
انا: دي اهم من اي مهمه انت عملتيها يا جينا دي نقطة ضعفي الوحيده
جينا: عمر ما هيكون ليك نقطة ضعف يا قائد طول ما جيش الموت موجود احنا فداك يا قائد، عمري ما هسمح ان اي حد يمس شعره منك ال هيفكر يعمل كده لازم يعدي من الجيش الرباعي ة معتقدش ان في حد يقدر يعمل كده .
انا: خير يا جينا الصبح تكوني في الفيلا و ملكيش دعوه ب ظافر
جينا: طب ممكن اطالب ب حقي القانوني في فايت 3 دقائق بيني انا و ظافر
انا: لا انا لغيت الحق ده من قانون الجيش الرباعي امبارح ، اه نسيت انتي مش بتفتحي الشتات
جينا: طب يا قائد مفيش قانون كده ولا كده انت عارف مش بحب اقرأ القوانين
انا: لا يا جينا سلام
جينا: سلام يا قائد
انا: ظافر خلاص تكون هنا الساعه 12 تسلم الورق كله ل جينا و البس علي وشك اي حاجة انت عارف جينا مش هتعديها بسهوله لازم تعمل اي حاجة متخلش بالقانون و بكلمتي ف امن نفسك كويس
ظافر: حاضر يا قائد ، بالنسبه للمعلومات ال اقدر اقدمها للهدف قدرها اي يا فندم
انا: المسوح بيه في القانون مش اكتر ولا اقل
ظافر: حصل يا فندم اي اوامر تانيه
انا: لا يا ظافر اتحرك انت
ظافر: فدائك يا قائد و مشي
انا: ببص ل محمد و اشجان و جمال فتحين بقهم و مش فهمين حاجة
انا: و بعدين هنفضل كتير كده ولا هنتكلم
محمد: انت مين
انا: خخخخخخخ مصطفي يا بني
محمد: طب انا طالع انام عشان اكتر من كده هموت انا بحلم صح
اشجان: خدني في ايدك يابني وريني الاوضه بتاعتي
محمد: يلا يا بنتي بس اسنديني عشان ممكن اقع من طوله وقال اي ابويا بيقولي احمي اخوك ، احا و بيضحك بهستريه ده يحمي بلد اجي انا و اعمل اور و ال اي احميه احا انا طالع انام
جمال: بيضحك علي نفسه و مش قادر يصدق
انا: بتضحك علي اي يا عمي في حاجة
جمال: ولا اي حاجة بس علي رأي الواد محمد قال اي انا ال كنت عامل فيها ان انا بحميك و اروح ل عمك وخالك اقولهم ال هيقرب منه هنسفه و انت اصلا ال كنت سايبه بمزاجك احا ، انا رايح انام انا كمان في اي امر لي يا قائد قبل ما امشي
انا: لا اتحرك يا عمي ( مشي جمال وانا عمال اقول في نفسي ان بدري اوي انهم يعرفوا انا مين ، كده الاسئلة هتكتر وانا مش مستعد للاجابة علي اي حاجة ) شويه و لقيت اشجان نازله تاني
انا: نعم
اشجان: انا جعانه و عايزه اخرج اكل بره مشاوي
انا: انت عبيطة يابت انت انت بعد كل ده و جايه تقولي كده و مش خايفه
اشجان: لو فكرنا في الوضوع بشكل منطقي انت اكيد مش متقتلني والا كنت قتلتني من زمان و معني ان انت لسه سايبني يبقا عايز مني حاجة و من ال انا شوفته اعتقد حاجة مش جنسيه لان اكيد مش انا اجمل بنت انت عرفتها + مش عشان تشغلني في الحرام عشان تجيب من ورايا فلوس او معلومات لانك مش محتاج تعمل كده يبقا اكيد عشان حاجة في النور و قدام الكل ف هخاف لي المهم يلا نخرج ناكل بره و بالمره هات الواد الرزل ال فوق ده يسلينا
انا: عجبني ذكائك ماشي يا ستي يلا و اطلعي نادي علي محمد يلبس علي ما اخد دش و البس و انزل
اشجان: اشطا
انا: طلعت خدت دش ولبست و نزلت لقيت محمد واشجان بيهزروا ، كويس اخدتم علي بعض بسرعة
محمد: لطيفة البت دي بس علي فين كده يا رايق انا بصراحة عايز اكل كتير فشخ
انا: هيكون فين يعني علي الشبراوي هو احنا لينا غيره
محمد: سؤال هيجنن امي
انا: ال هو
محمد:لم انت معاك فلوس كتيره نيك كده تعيشنا في كرب لي يسطا
انا: كنت متوقع انك هتسأل السؤال ده بس الصراحة معنديش اجابة لي
محمد: انا عندي ال الاجابة
انا: ال هي
محمد: انت بتبضن عليا عشان انا عبيط
انا: كويس انك عرفت
محمد: اي ده هو بجد
انا: لم تكون عايش معايا و متعرفش انا بعمل اي تبقا عبيط يا محمد ركز في التفاصيل يابابا
محمد: بحاول اتعلم
انا: هتتعلم في الجبل
محمد: صحيح، اي حوار الجبل ده
انا: يااااه ده حوار كبير ام نزصل هناك هتفهم + يلا عشان يومنا طويل بكره
محمد:يلا
طلعنا علي الشبراوي و طلبنا اكل كتير فشخ و كلنا ورجعنا كل واحد نام لغايه تاني يوم الساعه 9:30 الصبح علي رنه تليفون من علي
انا: اي يا صداع
علي: بقولك ياحب انت هتجيب اختي معاك وانت رايح الجبل بعد بكره صح
انا: انت بترن عليا عشان كده يا علي
علي: بصراحة اه و عشان حوار تاني كمان
انا: اه هجيبها معايا اي الحوار التاني
علي: في حرجة غريبه علي الحدود الغربيه انا مش فاهمها و ضرب نار و تفجير حصل النهاردة في باريس اي ال بيحصل
انا: لا عادي جينا كانت بتخلص المهمه بتاعتها و راجعه مصر
علي: جينا مين اوعي تكون ال في دماغي
انا: هي لي نيلت اه انت التاني
علي: غلطة و مش هتتكرر بس احميني المرادي و خد ال انت عايزه
انا: عملت اي يا علي
علي: بصراحة كنت قاعد مع الشباب ال بتأمن الجبل وقولت ان جينا لم جت الجبل وشافت نفسها علقتها عليه 3 ايام
انا: وهي عرفت
علي: تقريبا عشان في مسدج اتبعتت ليا امبارح بليل مكتوب فيها الجبل 3 ايام ، و انا فكست للمسدج و قولت انك بتهزر معايا كالعاده
انا: للاسف المسدج دي وصلت منها لان انا امرتها ترجع مصر بليل و هي اكيد بعتت ل كل ال قال عليها حاجة انها عارفه و هتعلقه
علي: طب و الحل
انا: ولا اي حاجة يا حبيبي هتتعلق علي الجبل 3 ايام بس مش اكتر متخفش
علي: متهزرش انت عارف لو هتيجي علي التعليق انا معنديش مشكلة دي مفتريه و مش هيكون تعليق بس
انا: خلاص يا علي هحل الموضوع ده
علي: ده العشم برده ياخويا
انا: سلام يا علي
علي: سلام
انا: قفلت مع علي وبعت ل جينا مسدج مضمنها " اي حسابات اجليها لغايه ام نتقابل و نتكلم و متعمليش حاجة ل اي حد و ده امر" و قفلت التليفون و قمت اخد دش ، وبعدين لبست و نزلت تحت عملت كباية قهوه و قعدت قدام التليفيزون اتفرج علي فيلم ،لغايه ام الساعة جت 12 الا ربع لقيت حد بيرن عليا من رقم مصري غريب
انا: (رديت) ربع ساعه و تكوني قدامي يا جينا و بلاش تعملي اي حاجة
جينا: طب ممكن اتأخر خمس دقائق هوصل المستشفي اكشف علي ايدي و ارجي عليك
انا: مش دلوقتي يا جينا سيبي علي في حاله لسه واخد طلقه
جينا: يا ساتر لا كده لازم اروح اطمن عليه حق الزيارة ده حبيبي
انا: حبك برص تعالي علي هنا يابت بسرعة
جينا: حاضر انت علي فكره رخم و مكنتش واحشني خالص
انا: ماشي انجزي
جينا: حاضر
قفلت معاه وقعدت اكمل الفيلم لغايه ام لقيت اشجان نازله علي السلم ولابس بجامة بتاعتي و كانت بتمسح شعرها بالفوطة الخاصة بتاعتي
انا: انت استأذنتي قبل ما تلمسي الحاجة دي
اشجان: مش معايا هدوم و بقالي يومين مستحمتش و جيت عشان اقولك مش لقيتك قولت خلاص خدت هدوم من عندك
انا: طيب ماشي علي العموم لم جينا تيجي خدي منها هدوم او خديها و روحوا اشتروا هدوم و*** يسترها عليكي
اشجان: جينا ال الراجل المعضل ده كان بيتكلم عنها امبارح وخايف منها
انا: اه
اشجان: لا شكرا اذا كان ده وخايف انا اعمل اي
انا: لا دي كيوت خالص هتحبيها اوي
اشجان : لا ياعم بعيد عني انا بخاف من خيالي
انا: اي العيال الخوافه دي دي كيوت وا**** ، دي تربيتي
اشجان: دي مشكله اكبر ترعب مش تخوف، المهم انا جعانه
انا: ادخلي اعملي ل نفسك اكل و اعملي ليا شاي
اشجان : انت فاكرني خدامه اعمل ل نفسك
انا: طلعت المسدس و عملت اكني هشد اجزاء
اشجان: بخوف لا يا باشا انا خدامه اصلا ، سكرك كام يا كبير
انا: 3 معالق
اشجان : حصل دقيقتين و الشاي يكون جاهز عملت الشاي و اكل لنفسها و جت قعدت جانبي، لزقه فيا حرفيا
انا: يتهيقلي لو عايزه تفضلي عايشه ابعدي شويه و ده عشانك
اشجان: هتقتلني يعني عشان قاعده جانبك
انا: لا انا معنديش مشكله بس في حد جاي هيكون عنده مشكله
اشجان: مش بخاف ( كانت فاكره جمال او محمد)
انا: انا عملت ال عليا و حذرتك
عدي عشر دقائق تقريبا و باب البيت انفتح و دخل منه بنت زي القمر ، و طلعه تجري علي فوق زي الهبله و مش خدت بالها ان انا قاعد علي الكانبه غير و هي جايه تطلع السلم رجعت تاني و بعدين وقفت قدامي انا و اشجان و شافت اشجان قريبه مني فشخ
جينا: احم لو مش عايزه تموتي قومي من المكان ال انت فيه حالا
اشجان: انت مين انت كمان اي القرف ده غوري يابت من هنا
انا: احي روحتي في دهيه ، انا مليش دعوه يا جيجي
اشجان: ثانيه واحده هو هو اااانتت جييينا
انا: للاسف
اشجان: براحة انا بت كلب زباله متربتش و اسفه مش هعمل كده تاني بس ارحميني و بتستخبي فيا
جينا: دي اشجان يا مصطفي
انا: ايوه يا ستي
جينا: تصدقي لم مصطفي قالني ان انا ادربك كنت ناويه اكون حنينه عليك و معملش فيكي ال هو عملوا معايا بس بعد ال انت عملتيه دلوقتي احب اقولك انك هتعيشي ايام سوده
اشجان : طب انا غلبانه و هبله تعرف انا من ال سمعته عنك امبارح حبيتك اوي و كنت عايزه اتعرف عليكي
انا: حصل
جينا: طب قومي، ثانيه كده تعالي هنا ( راحت ليها اشجان ) الهدوم دي بتاعت مصطفي ولا انا بيتهيقلي اي ده ده حتي البوكسر ده انت ليلتك سوده انا بس ال مسموحلي البس حاجة مصطفي انت هتموتي النهارده
انا: جينا اقعدي بقا عشان نتكلم
جينا: مش هقعد غير لم تطلع تغير الهدوم دي
انا: مش معاها هدوم يا جينا
جينا: عادي بص يا بت انت شايفه الشنطة البينك دي مليانه هدوم خديها و اقلعي الهدوم دي حالا
اشجان: حاضر و قامت خدت الشنطة و طلعت الاوضه تغير
جينا: اول ام شافت اشجان خدت الشنطة و طلعت علي السلم نطت في حضني و حشتني اوي يا مصطفي و قعدت تبوس فيا
انا: سبحانة العبيطة دي الناس بتخاف منها علي معرفش
جينا: تعليمك يا قلبي
انا: طب محمد هينزل كله الا ده اياكي تقربي منه و عديله عشان خطري
جينا: حاضر عشان هو محمد بس و انا عارفه غلوته عندك مش اكتر
انا: اصيله يا بنت الكلب ، الا صحيح ابوكي فين
جينا: بيمسي عليك و بيقولك عايز انزل مصر كفايه كده
انا: لسه شويه انت عارفه
جينا: عارفه و هو كمان عارف
انا: جيبتي ليا اي معاكي
جينا: انا
انا: ماشي مع اني كنت محضر ليكي هدية راحت عليكي
جينا: لا لا استني خد
انا: اي دي
جينا: فلاشه
انا: بجد مكنتش اعرف
جينا: ياسيدي دي كل الخطط الخاصة بالسلاح ال هتدخل مصر الفتره الجاية و طريقه الدخول و هتدخل ل مين و مين ال هيوزع و هتتخزن فين
انا: قديمه اوي انت
جينا: في حاجة زيادة هتعجبك يا كبير
انا: ال هي
جينا: في خاين في رجاله الجبل و هو ال سرب اخر مهمه ليهم
انا: كده حلو
جينا : فين هديتي
انا: انا
جينا: بجد
انا: حاجة كنت واعدك بيها قبل ما تسافري اخر مره
جينا: بجد
انا: اه
جينا: انا بحبك اوي
انا: و انا كمان بس بشرط
جينا: عارفه و موافقه بيه و دي هتكون اخر مهمه ليا
انا: ماشي
جينا: طب و بنت الداوي انت لازم تتجوزها
انا: عارف بس مش دلوقتي
جينا: مش هزعل لو ده حصل عشان انا عارفه السبب كويس
انا: تعرفيني اكتر من الازم انت
جينا: للاسف
انا: ماشي يا قلب هتقعدي هنا ولا في فيلة الحراسه
جينا: لا هنا طبعا انا جاية بالشنط بتاعتي
انا: عارفه الاوضه بتاعتك طبعا
جينا: اه
انا: عليها وبلاش مشاكل
جينا: حاضر ، الا صحيح يا مصطفي هو الواد محمد لسه اهبل و بهكر تليفونات المدرسات و البنات ال يعرفهم ولا كبر
انا: لا لسه ، ده لم يعرف اك جينا ممكن يموت فيها
جينا: ياه كانت ايام ، فاكر لم انا و هدي كنا هندربه في مره عشان ضرب نور و انت حوشتنا
انا: سكت
جينا: لا ما لو انت فاكر ان انا زي الباقي و هسكت و مش هجيب سيره اهلك و بالذات هدي تبقي بتضحك علي نفسك انا عمري ما هسامحك انك منعتني ان انا انزل اخد حقها
انا: و ال انت كنتي هتعمليه انا عملته
حينا: لا انت معملتش حاجة انت قتلتهم بسهوله متقول كده تاني انا مش مسمحاك
انا: دي كانت اختي و مش هتزعلي عليها كتر مني
جينا: و كانت صحبتي الوحيد ولا نسيت ، انت بتعمل ال انت عايزه و خلاص ولا اي يا هتلر عمرك ما فكرت ان هي كانت اختي انا كمان و ان انا كنت بموت و يمكن اكتر منك و منعتني ان انا ازورها حتي لم كنت بنزل مصر و كنت بشوفها من بعيد لم اجي ، " عينها بتدمع" و كنت بقعد اعيط و مش كنت متكلم ، كفايه كده بقا يا مسطفي و سلمني الملف دي ارجوك ده اخر طلب هطلبه منك
انا: لا
جينا: يعني اي لا و بتزعق
انا: لا يعني لا يا جينا و اقفلي الحوار ده و ميتفتحش تاني فاهمه
محمد: نزل جري علي الصوت في اي يا مصطفي اي ال حصل ، و مين دي
انا: مفيش يا محمد
جينا: لا في و هاخد الملف ده يا مصطفي حتي لو كان ده اخر يوم في عمري انت فاهم
محمد: ثانيه واحده كده انا عارف الصوت ده كويس ، تعرف يا مصطفي دي لو طلعت ال في دماغي انا هولع فيك
جينا: تولع في مين يلا اظبط ل اضربك ولا نسيت
محمد: يابنتي انت مش موتي اي ال رجعك تاني يا نرجس انا مصدقت خلصت منك
جينا: نعم يا بابا
محمد: بقول انك وحشاني اوي يا كبيره
جينا: اه بحسب، مصطفي و حياه هدي عندك سيبني اعمل المهمه دي انت عارف هي كانت بالنسبه ليا اي
انا: عشان عارف لا يا جينا
جينا: السبب
انا: عشان هتتعملي ب قلبك مش بعقلك و هتموتي و انا مش هقدر اخسرك
جينا: مين قال كده انت شوفتني فشلت في مهمه قبل كده
انا: خلاص معدش في نقاش في الموضوع ده تاني الموضوع ده اتقفل يا جينا مفهوم
جينا: لا و هنتكلم تاني
محمد: اهدوا يا جماعة في اي بس
جينا: ملكش دعوه يابابا الكلام ده للناس الكبيره مش للعيال الصغيره
محمد: احا فوقي يا نرجس عشان مزعلقيش
انا: لسه هقول ليها خلاص ملحقت لقيت محمد في الارض من ضربه واحده و بيعيط من الوجع
جينا: تزعل مين يلا انا جينا مندوب الموت يا عرص
انا: عارفه الاوضه بتاعتك صح
جينا: انا بقول كده برضوا
انا: بسرعه
جينا: حاضر وطلعت الاوضه
انا: روحت قومت محمد و قعدته و اتأكدت ان مفيش كسور هي كانت ضربه توجع بس
محمد: من امتي و نرجس شرسه كده
انا: من قبل ما انت تعرفها
محمد: بمعني
انا: ان هي كانت في المدرسه معانا عشان تحمي نور و هدي مش اكتر
محمد: فهمت كده يعني
انا: انا ال كنت باعتها المدرسه عشان تحمي اخوتنا يا محمد فاهم حاجة مستغربتش ان هي مكنش ليها صحاب غير اختي و اختك
محمد: تصدق صح ... طب بالمناسبة في حد تاني كان معانا في المدرسه عشان يحمينا
انا: اه في واحد و كان صاحبنا اوي و اختفي مره واحده و لم تشوفه احتمال تقعد تجري وراه او تموت من الصدمة حاجة من الاتنين
محمد: مين ده بقا
انا: بعدين كفايه عليك كده اليومين دول
محمد: بس نرجس هنا لي
انا: عشان تحمي نور تاني
محمد: بس نور تعرف ان نرجس ماتت بره مصر
انا: مين ال قال كده
محمد: احم ابوك
انا: شوفتها انت و نور و هي بتموت
محمد: لا
انا: يبقا مش ماتت
محمد: بس هتجيبها ل نور ازاي الحوار دخ
انا: لا عادي نرجس هتروح ليها البيت النهاردة اكنها لسه راجعه مصر دلوقتي وراحت تشوفها هي و هدي و اكنها متعرفش اي حاجة
محمد: سهله كده
انا: اه سهله كده
محمد: تصدق صح انا فعلا هتجنن
انا: كتير عليك صح ، دي لسه الكبيره ال شوفتها بعينك
محمد: ال هي
انا: ولا اي حاجة
محمد: ماشي ماشي ، ام اطلع اضرب بنت الكلب دي
جينا: " من الدور التاني " بتقول حاجة يا محمد
محمد: بقول تاكلي اي يا قمر
جينا: مكرونه بشميل يا حيوان و جولاش بالحمة كمان ماشي
محمد: امرك يا كبير ، افهم انتم شبه بعض كده ازاي
انا: هتبقي مراتي الجزمه دي
محمد: هي دي ال تنفع معاك
انا: اشمعني
محمد: مفيش حد هيستحمل ال انت بتعمله ده كله و عادي غيرها
انا: لي يا جدع دي كيوت فشخ
محمد: امال دي كابوس مش كيوت
جينا:"نزلت تحت " يابني انا عامله حساب لمصطفي ف اتلم احسن
محمد: يابنت اتهدي بقا انت اي من واحنا صغيرين و انت بتضربني انت اي مش بتزهقي
جينا: انت ال كنت بتضرب نور اعملك اي انا
محمد: اختي عادي
جينا: اختك علي عيني و راسي بس انت كده بتأذي الهدف ال انا كنت بحميه ف كان لازم اتعامل معاك
محمد: هدف ااااااه هدف اي يا وليه دي اختي انت عبيطه ، عادي اضربها هزاااااار اي حراام
انا: خلاص يسطا اعصابك انت راجل تعبان
جينا: عماله تضحك اهو ال قاعد جانبك ده ال كان بيديني الاوامر
محمد: هو انت ال كنت بتقول ليها تضربني
انا: محصلش يا حب، انا كنت بأمر بحمايتها من اي شخص مهما كان هو مين
محمد: يعني مقولتش ليها تضربني
انا: محصلش
محمد: اهو قال لا
جينا: لا ده عبيط بجد ، فعلا استيف طلع عنده حق مش كان بيأفور
انا: عمال اضحك
محمد: عبيط اي انت همله يا بت انت
جينا: يابني بيقول أمر بحمايتها من اي شخص مهما كان هو مين و ده يتضمنك يا اهمل و ابوها كمان عادي
محمد: اي ده بجد
جينا : تخيل ، انا عندي سؤال يا مصطفي ده اذكي شخص هنا بعدك صح
انا: للاسف اه
جينا: روحنا في دهيه ، لا ده لازم ينزل تدريب معايا بسرعه
انا: هيحصل يا جينا، المهم انت عارفه هتقولي ل نور اي ام تسألك انت لسه عايشه ازاي
جينا: عادي هقولها مين قال ان انا مت انا كل الارقام ال كانت معايا اتمسحت عشان التليفون اتسرق و انت عارف ان انا كنت مفهماها ان انا مش بحب مواقع السوشيل ف هتعدي الحوار + انا ورقي رجع المدرسه هنا تاني ولا لسه
انا: حصل الصبح و هتبدأ من الاسبوع الجاي
جينا: نفس الاسم و العمر
انا: اه اكيد
محمد: صحيح يا نرجس اسمك الحقيقي اي
جينا: لا انت بجد اهبل انت مش سامع جينا جينا اي ال IQ مش موجود 0 خالص
محمد: اي ده هو جينا ده اسم مش لقب
جينا: و انا و مصطفي هنتعامل بالالقاب لي
انا: براحة علي الواد خد معلومات كتيره اوي الفتره ال فاتت
جينا: هم عرفوا الحكايه القانونيه امتي
انا: امبارح بليل لم رنيت عليكي
جينا: انا قولت كده اصل الواد وشه مخطوف
محمد: يعني اي الحكايه القانونيه
جينا: البسيطة يا محمد ، ال انت و ابوك تقدروا تفهموها عشان الحكايه الحقيقيه مستحيل تفضل عايش لو عرفتها تقريبا انا و شريف ال لسه عايشين و نعرف الحكايه الحقيقيه
انا: فتحتي عليا باب اسئلة مش هيتقفل النهاردة و انا تعبان و في مليون حاجة في دماغي
محمد: لا انا مش مستعد اسمع انا من ال عرفته امبارح و كنت هموت امال الحقيقه هيحصل ليا اي
جينا: هتموت من الخوف صدقني هتموت
انا: خلاص و يلا يا جينا ادخلي اعملي لينا اي اكل او اطلبي اكل اعملي اي حاجة
جينا: كنت عارفه ان انت هتقول كده ف طلبت اكل علي عنوانك وانا جايه في الطريق تقريبا هيوصل قريب و الحساب عندي المره دي ، الا صحيح الواد احمد فين
محمد: لا احمد ميعرفش اي حاجة مش عايزينه يعرف
جينا: بابا انا اعرف حاجات انت متعرفهاش عن نفسك ف صدقني متستعرضش افكارك و كلامك معايا خالص ، انا سألت سؤال رد عليه
محمد: انتم لايقين علي بعض فشخ ، نفس الشخصيه و البضان
انا: احمد في البيت بتاعه يا جي
جينا: طيب انا المفروض دلوقتي اكل و اتحرك علي بيت الواد ده عشان نور صح
انا: صح
جينا: علي قديمه ولا في جديد
انا: في جديد اقرأ الملف كويس و اعرفي من ظافر كل المستجدات عشان تكوني جاهزه تمام
جينا: ظافر تمام
انا: الواد اعتذر خلاص
جينا: طب علي فكره في قانون ان القديم يقدر يقدم تقرير ب تدريب الاكواد الجديده لو شاف ان هم محتاجين تدريب
انا: امم كملي باقي القانون
جينا: لا مش مهم الباقي
انا: الباقي
جينا: احم الا اذا كان الجديد قائد مجموعه من المجموعات 50 الاولي
انا: وظافر قائد مجموعه رقم كام
جينا: 49
انا: تواصلي مع ظافر و خدي منه المعلومات و اقرأ الملف كويس عشان في حركه غريبه بتحصل
جينا: عارفه اي ال بيحصل
انا: اي
جينا : حاليا هم فاكرين ان جمال يبقا هتلر او دراعه اليمين و عشان كده عايزين يخترقوا البيت الخاص بيه و اسهل طريق ليهم نور
محمد: لي نور يعني
جينا: طول عمرك غبي، عشان نور الاصغر و بنت + ان هم اكيد فكروا فيك بس وجود مصطفي معاك صعب عليهم الحوار عشان مصطفي مشهور بالادب و الاخلاق و انت هو مش بيعمل حاجة غلط و ان هو بيحميكم + ان لم مصطفي خد باله و عرف، قفل السكه عليهم لم جابك تعيش معاه و مخلكش تروح الدروس و المدرسه ف خروجك من البيت كان مستحيل و لعبتهم النجسه مش كانت هتنفع معاك بقاي مين ، امك : دي صعبه فشخ عليهم عشان امك مش بتخرج من البيت حاليا خالص + هم اتأكدوا ان امك ذكيه فشخ وكانت هتكشفهم بسهوله ، اموت واعرف ابوك و امك جابوك ازاي هههه
محمد: بعيدا عن التلقيح بس كلامك صح ، بس ثانيه انت كنت عارف الكلام ده يا مصطفي
جينا: انت اهبل يابني مصطفي هو ال مشغلنا مش هيكون عارف ، انت عايش معاه ازاي ياعم
انا: خلاص يا جينا ، اه يا محمد كنت عارف بس مكنش ينفع اقولك و انت عارف السبب + ان انا مش كنت فايق ليهم كان في حوار تاني اهم بكتير
محمد: اي اهم منا يا مصطفي
انا: لسه هرد جينا قطعت كلامي: لا ثانيه انت يا مصطفي ارد انا ، عايز تعرف اي اهم + هتكون قادر تسمع و تفهم انا هقولك ، مصطفي كان بيحمي ابوك ال غلط غلطه كبيره فشخ كانت هتلبس كل ال بنعمله في الحيط ، ولم مصطفي عرف كان هيتجنن و اضطر ينزل الفرقه الاولي الساحة تاني عشان تحمي ابوك و تبان تاني للناس و كان بيحل هو الحوار من بعيد لغايه ام عدت علي خير ، عارف يا محمد نزول الفرقه الاولي للساحة تاني عملت اي للمنظمة
محمد: انا مش فاهم حاجة فرقه اولي مين
جينا: الفرقه الاولي مكونه من 4 اشخاص انت تعرف منهم 2 و باقي اتنين متعرفهمش، الفرقه دي مستحيل تتجمع في مكان واحد،لا وجود 2 منهم في مكان واحد دي مستحيله عشان دول يقدروا يقتلوا جيش كامل ب طيراته بتجهيزاتوا كلها في يوم واحد لا في ظرف ساعتين زمن بالكتير. تخيل معايا مصطفي نزلهم عشان يحموا ابوك و البيت . طب انت تعرف في كام هجوم حصل علي البيت بتاعكم سواء قبل ام ابوك ينقل او بعد
محمد: احم كام
جينا: 9 مرات قبل و 17 مره بعد ما ابوك نقل هنا ، حسيت انت ب حاجة و ابوك حس ب حاجة ، اقولك علي حاجة كريم الكردي ولا انجي الحاسم حسوا ب حاجة لا ، فهمت حاجة
محمد: انتم بتعملوا كده ازاي
جينا: بنتعب يا محمد تعرف بنتعب قد اي بنتعب ل درجة ان مصطفي حضر اسبوع امتحانات منغير ام ينام دقيقه فاهم حاجة ابوك كان بيغلط و رزان كانت بتلم وراه ب اسرع ما يمكن ، طب تعرف ابوك اخر غلطة عملها امتي
محمد: امتي
جينا: من ساعه و 43 ديقيقه تقريبا عارف الغلطة دي تسببت في اي
محمد: اي
جينا: اتنين من الفريق ال بيأمنه اتصابوا و هم اصلا مش بيحموا القائد ال هي اصلا مهمتهم العظمي ال كلهم حالفين و مؤمنين بيها
محمد: هو مصطفي عمل كل ده ازاي يا جينا
جينا: معرفش الحكايه كلها و ال اعرفه مقدرش استحمل ان انا افهم اكتر منه. بس الوحيد ال قدر يفهم و يسمع كل ده يبقا الكود رقم 1 و ده يبقا الاحامي الاول و الاسم باجيف
محمد:انا عايز اقابله ممكن
جينا: تقابل مين
محمد: باجيف
جينا: انت عبيط، ده مش بيظهر ، انا نفسي ال معاه في نفس الفرق ال عماله احكي عنه معرفوش ولا عمري شوفته وكذالك باقي الناس هو بيعرف المطلوب و شكرا خلصت ، انا المره الوحيده ال شوفته فيها كانت مهمه و شوفته من ضهره و هو بيقتل الناس ، انا ك جينا خوفت . ده لي فيديوا كل ال يشوفه يقعد اسبوع في الاوضه بتاعته يخاف ان ممكن يجي اليوم و يشوفه ، تيجي ان و تقول عايز اقابله ، اقولك علي حاجة انا مش هحرمك من الخوف ، مصطفي ممكن اوصل التليفون بالشاشه و افرجوا علي الفيديوا ده
انا: ما بلاش
جينا: معلش ابن حلال و يستاهل
انا: افتكري ان قولت بلاش
جينا: انا خلاص وصلت التليفون بالشاشه شكرا ( و فتحت الفيديوا ، حرفيا الفيديوا كان عباره عن قتل بطريقه بشعه + سرعه قتل و احترافيه مخيفه ب كل انواع الاسلحه ) ها اي رأيك ، اي ده هو راح فين
انا: بضحك ، مستخبي ورايا
محمد: هو مين المجنون ال صور الكلام ده
جينا: احم خد بالك ان المجنون ده يبقا ال انت مستخبي وراه
محمد: وانت مخوفتش
جينا: مين ، اه معلش انت متعرفش مصطفي لسه ، ال انت فاكره غلبان ده مش انسان ده بيقتل بطرق اوسخ من الفيديوا ده بكتير ، هو بس بيجب يخبي و يعمل نفسه فيها خلبان بس الحقيقه ده شيطان. طب في اسطوره كده ان الوحيد ال دخل في فايت مع باجيف و كيسبه يبقا مين
محمد: مين
جينا: ال انت مستخبي في ضهري ده
محمد: ازاي
جينا: لا ابدا غلبه في دقيقه و 20 ثانيه و باجيف اغمي عليه من الوجع و محدش شاف الفايت ده غير واحد هتتصدم لم تشوفه ، وهو ال حكي لينا لم طلبنا ان باجيف يتدخل في مهمه
محمد: انا رايح اقعد عند امي
جينا: طب متقابل باجيف الاول
انا: خلاص يا رخمه ويلا روحي شوفي المهمه بتاعتك
جينا: لا سيبني اضحك شويه
انا: خلاص ، محمد بتهزر معاك مفيش الكلام ده و مفيش حد اسمه باجيف اصلا دي بتهزر ولسه بتكلم لقيت جينا بتضحك بغباء، في اي يا مخلفه انت كمان
جينا: ( مش قادرة تبطل ضحك ) لا ابدا بس باجيف باعت ليا مسدج بيقولي الساعه 10 محمد يبقا عندي في الفيلا الخاصه بلمهمات الضروريه
محمد: باجيف مين و محمد مين بس اقرأ كويس
جينا: محمد انت
انا: ياعم مش تخاف هو كان عايز يتعرف عليك ، اي ده ثانيه انهي فيلا تاني
جينا: فيلا المهمات الضروريه
انا: البقاء**** ، هتوحشني يا محمد
جينا: امال انا بضحك لي
محمد: هو في اي
جينا: لا ابدا بس الفيلا ده تبقا المكان ال في فيه ساحة القتال الخاصه ب باجيف و روزا و محدش بيدخل هناك و يخرج منغير ام يكون داخل تدريب او فايت مع روزا او باجيف و الاكيد ان هو مش بيخرج سليم
محمد: مصطفي انا عيل صغير و اهبل انا اتفه من كده ب كتير، انا بتاع كمبيوتر يا عم مليش في الاكشن ، مصطفي ولسه هيكمل لقي تليفونه بيرن.، مش وقتك انت كمان مين العرص ال بيرن ده كمان مش ناقصه ارقام غريبه و اي الرقم ده كسم الشركات بنت المتناكة ال بتقعد ترن علي الناس و تبضن عليهم دي
جينا: الرقم ده اخره 01
محمد: بص في الرقم اه لي
انا: البس
جينا: مصطفي انا مش هتدخل مش عايزه اتضرب ياعم
محمد: هو في اي
انا: رد وانت هتعرف
محمد: حاضر" رد" الو مين
المتحدث: الساعه 10 بالضبط تكون موجود في الفيلا ممنوع التأخير
محمد: فيلا اي و انت مين اصلا
المتحدث: ام توصل هتعرف و قفل
محمد: 10 اي و فيلا اي اي الخرا ده
انا: لا ابدا ده باجيف بيأكد المعاد
محمد: باجيف ال في الفيديوا ده
انا: اه
محمد: و انا هروح اقابله
انا: اه
محمد: و انت هتكون معايا صح
انا: لا هتكون لوحدك
محمد: قعد يضحك بعدين اغمي عليه من الصدمه ......................