مكتملة منقولة العارف | حتي الجزء 10 (1 مشاهد)

Q

Queen Reem

عنتيل زائر
غير متصل
الجنس حياة والحياة علشان تعيشها صح لازم تفكر كويس اوي في كل خطوة هتمشيها ناحية الجنس وازاي تكسب الطرف الثاني اللي عايز تأكل جسمه وتنهش لحمه كله جواك.

اعرفكم بنفسي انا عمار عندي 27 سنة اتخرجت من كلية الشرطة ظابط في الام-ن ال-وط-ني وطبعا شغلي كله سري وخطر.

جسمي رياضي بسبب اني بلعب كاراتية من صغري، وكمان طولي 180 سم، بشرتي بيضاء وشعري ناعم حاجة كده زي الممثلين التركي.

البيت عندي مكون من أمي نهي عندها 45 سنة (اه متستغربش امي اجوزت وهي 20 سنة وحملت فيا على طول) ست عادية بس محافظة على نفسها هوصفهالكم (بشرتها بيضاء اوي، وكمان بزازها حجمهم كبير ومدلدل لتحت، معندهاش بطن خالص، وطولها 165 سم، ووزنها 75 كيلو، حاجة خيال وطيزها مدورة ومرفوعة) مبتنزلش كتير من البيت وكل الطلبات بخلى البواب يجيبها ويطلعها مش عايزها تنزل وحد يعاكسها او يرخم عليها.

ابويا اتوفي من وانا عندي 15 سنة ومن وقتها واحنا عايشين لوحدينا كملت تعليمي ومكنش في دماغي اي جنس خالص زيي زي باقي الشباب بسمع من كل صاحب شوية، وبتفرج على سكس في المواقع المعروفة لحد ما كبرت وبقيت في سني ده دلوقتي.

الصبح امي بتصحيني علشان اروح شغلي وافطر معاها قبل ما انزل
امي: أصحي يا عمار علشان تلحق تفطر قبل ما تنزل يلا.

أنا: حاضر يا نهي صحيت اهو (ايوة مش بقولها ماما واتعود معايا عزيز القارئ على كده)

نهي: اصحي يلا يا حبيبي علشان متتاخرش.

أنا: صباح الفل يا ماما يا عسلية انتي اي الجمال ده اللي على الصبح.

نهي: بطل بكش وقوم يلا خدلك شاور لحد ما احط الفطار على السفرة.

قمت فعلا دخلت الحمام ظبط دقني وشعري وخدت شاور بعدها

وخرجت على اوضتي لبست وقتها بدلة من البدل اللي عندي مع كوفية خفيفة ورشيت البرفان وكله بقي تمام (ايوة انا بعشق الشياكة مينفعش انزل ناقصني حاجة)

خرجت لقيت امي حاطه الأكل وعمالة تمدح وتفخم فيا.
نهي: اي الشياكة دي كلها هتتحسد كده لما كل يوم بتنزل بطقم احلى من اللي قبله.

انا: ولا شياكة ولا حاجة دي عيونك اللي حلوة وبوستها من خدها (بوسة عادية خالص بوسة امومة).

فطرت مع نهي ونزلت ركبت عربيتي ووصلت مكان شغلي صبحت على عم محمد بتاع البوفيه وطلبت قهوتي ودخلت المكتب

وندهت على العسكري وسالته حد سأل عليا ولا لا. قالى كل حاجة تمام مفيش غير احمد باشا سأل عليك.

ايوة انا مقدم شرطة وكمان قربت أترقي واكون عقيد وانا صغير كده علشان بحب شغلي وشاطر فيه وكمان والدي مات وهو في رتبة لواء شرطة وهو اللي حببني فيها

واحنا بنكلم انا والعسكري لقيت بنت قمر داخلة علينا المكتب وبتستأذن.

البنت: صباح الخير ممكن سؤال لحضرتك.

أنا: انا بحب النظام بس محبتش اكسف القمر اللي داخلة عليا دي، اتفضلي اسألي واخرج انت يا عسكري.

البنت: انا لميس، كنت حابة اسأل حضرتك على حاجة بخصوص ورق تحقيق قضية التنين.

أنا: وحضرتك مين يا لميس علشان اعرفك معلومات تخص تحقيق في قضية مهمة وانا شغال عليها من فترة كبيرة دي اسرار يا ماما.

لميس: عمار باشا انا عارفة كل الكلام ده وانا جاية من فرع المخدرات ومعايا قرار رسمي اني اشوف محاضر التحقيقات، مع حضرتك الملازم أول لميس عزت.

أنا: يا اهلا وسهلا بس اولا منصبك ميديكش المساحة انك تدخلي عليا الاوضة بدون أذن، ولا حتى انك تطلبي ورق مهم زي ده بعد اذنك وريني القرار.

خدت منها القرار ولقيت ان لميس موجودة هنا انتداب من الشرطة فرع المخدرات علشان تكملة التحقيقات وتتابع الامور كلها لان القضية دي كبيرة والفريق اللي معايا من الشرطة في منهم اتنين ماتوا شهداء في القضية دي ولازم تتحل في اقرب وقت.

أنا: تمام يا لميس تقدري تتفضلي لحد ما اخلي العسكري يشوفلك مكتب تقعدي فيه فترة الانتداب بتاعتك.

لميس: تمام يا عمار باشا نتقابل بعد شوية.
وأخيرا خرجت لميس وانا شربت قهوتي وقعدت افتكر جمال وحلاوة لميس ازاي دي تبقي شرطية وكمان شكلها شاطرة

اوصفلكم لميس (لميس بنت خمرية جسمها عود فرنساوي على بزاز ملفاية مدلدلة بطنها مشدودة وشعرها الناعم اللي نازل على ضهرها وواصل لحد طيزها اللي عاملة هنش ابن لذينة) هجيت عليها بنت الكلب وخلعت.

بعد شوية روحت اوضة لميس خبطت علل الباب قالتلي ادخل.

انا: ايه الاخبار مبسوطة في الاجواء الجديدة دي، وعيني متشالتش من على بزازها ورسمة شفايفها حاجة ناااااار.

لميس: اه كل حاجة كويسة يا عمار باشا وهتعود بسرعة متقلقش، وأكيد هي لاحظت نظراتي ليها.
أنا: بلاش عمار باشا بقي هي عمار وبس انت كام سنة يا لميس صحيح عرفيني عليكي.

لميس: انا 22 سنة، والدي كان ضابط جيش وتوفي من 5 سنين، و والدتي دكتورة ***** وعندي اخت تانية في كلية اداب سنة اولي عندها 19 سنة.

أنا: اي العيلة اللي كلها ظباط دي اتشرفت بيكي يا لميس، وأدي الملفات اهي رجعيها وبلغيني بكل الملاحظات علشان عندي تحقيق هخلصه وهمشي وده الكارت بتاعي.

خرجت من عند لميس ودخلت مكتبي تاني كملت شغلي وخلصت تحقيق.

يااااااه الساعة بقيت 4 العصر لازم امشي بقي نديت على العسكري وسألته الدنيا تمام قالي ايوة ونزلت الواد الحبس.

خرجت ركبت عربيتي واتجهت للبيت بس وانا على الطريق اتصلت على نهي حبيبة قلبي واطمنت عليها وعايزة حاجة ولا لا

بس وقتها لاحظت في عربية ماشية وراء من وقت ما خرجت من مبني الامن العام ونهي معايا على اسبيكر العربية.

قولتلها ثواني بس لسه مكملتش الكلمة ولقيت عربية تانية فجأة جنبي وبيضرب عليا نار حوالت اتفادي الضرب اللي بيضرب عليا

وطبعا نهي على التليفون وعمالة تصوت وتقولي في ايه في ايه انت كويس يابني رد عليا بس طلعت سلاحي وكان كل هدفي اضرب على سواق العربية وانا بضرب عليه خدت رصاصة في دراعي اليمين بس قدرت اضرب السواق والعربية التانية لما شافت الوضع كده خلعت.

متقلقش يا عزيز القارئ انا عارف مين اللي حاول يقتلني هتعرفه انت كمان الجزء الجاي



الجزء الثاني

رديت على نهي اللي لاقتها كل ده معايا على التليفون قولتلها متقلقيش يا حبيبتي انا كويس شوية وهتلاقيني في البيت.
بس انا كدبت عليها انا مش كويس ولا حاجة في رصاصة في دراعي من فوق خدت بعضي وطلعت على اقرب مستشفي وطلعت كارنية الشغل وعمله اللازم وجت سليمة الدكتور قالي تريح ايدك لمدة اسبوع.
وانا على الطريق اتصلت بمحسن بيه وعرفته كل حاجة مديري في الشغل والرتبة بتاعته لواء (يمكن يبقي ليه دور هو وعيلته في القصة قدام).
وقالي انت كده حياتك بقت في خطر يا عمار ولازم يكتبلك على حراسة شخصية تمشي معاك من النهاردة يأما تسيب القضية لان اكيد عرفه اللقب بتاعك مادام مراقبينك كده يا عراف.
ايوة انا لقبي العراف، لان مع شغلي متعلم الهكر وبقدر اخترق اي معلومات محتاج اعرفها واقدر اوصلها وقضية التنين مش ساهلة دي قضية دولية. ومحدش عارف لحد دلوقتي شكل التنين وهتعرف ليه قدام.
قالتله قضية ايه اللي اسبها يأ انا يا هما في البلد دي مش هسيب حاجة يافندم.
وصلت البيت واول ما نهي شافتني فضلت تعيط.
نهي: انت كويس فيك ايه حصل ايه طمني مين اللي عايز يقتلك.
أنا: ياولية اهدي اصبري اديني نفس اقعد واحكيلك اهدي انا كويس وحكيت ليها كل اللي حصل ماعدا المكالمة بتاعت محسن بيه محبتش اقلقها اكتر من كده هي مع الوقت هتشوف الدنيا بنفسها.
خدت بعضي ودخلت اوضتي وهي ساعدتني اقلع الهدوم ودي اول مرة من وقت ما كبرت نهي امي تشوف الجزء التحتاني عندي
أنا:خلاص يا نهي انا هتصرف واقلع لوحدي متتعبيش نفسك انت.
نهي: تعب اي ونيلة ايه انت مكسوف مني ده انا مامتك يا اهبل مهما كبرت هتفضل صغير في عيني متكسفش.
انا:نهي صممت تقلعني وتغيرلي اللبس، وبدأت بالقميص اللي كان اصلا كوم واحد اللي لابسه والتاني مقطوع.
ونزلت ايدها على البنطلون وقتها بسبب احساس ايدها الناعمة زوبري بدأ يقوم يخربيتك مش وقتك.
نهي نزلت جزء من البنطلون وطبعا شافت كل حاجة واقفة وانا بقيت في نص هدومي وهي مركزة في زوبري اوي.
قلعتني البنطلون وقالتلي هتدخل تستحمي ولا ممنوع.
انا: ممنوع يا نهي استحمي غير بعد أسبوع الدكتور قالي ممنوع تجهد ايدك او تجيب على الجرح مايه.
نهي:خلاص استني انا هجيب ماية دافية وامشيها على جسمك بالفوطة عرفاك لازم تاخد شاور كل يوم بعد الشغل.
خرجت نهي وانا كل ده زوبري واقف مع انها كانت لابسة قميص بيت عادي هو اه ماسك عليها ومخلى منظر بزازها تجنن بس انا مبفكرش فيها بالطريقة دي.
نهي:يلا انا جيت ساعدني بقي علشان احميك قبل ما تبرد مش ناقصة وحطيت ايدها على صدري وبدأت تمسح بالفوطة.
وترفع دراعي السليم وتمسحه والمجروح وكل ده بهدوء وبراحة وانا كل ده عم حمادة واقف وفاضحني.
انا:كفاية كده يا ماما انا هكمل بايدي السليمة متتعبيش نفسك حلاص.
نهي:تعب ايه اسكت انت ولا انت مكسوف علشان هقلعك البوكسر متكسفش يا واد انت اه كبرت وبقيت وكيل نيابة بس لسه صغير بالنسبالي.
بدأت نهي تقلعني البوكسر ووقتها عم حمادة خرج من الحبس بتاعه وانا محرج اول مرة امي تشوفني بعد ما كبرت.
وبدأت تمسك الفوطة وتمشيها على رجلي من فوق لحد تحت وتدخل الفوطة بين رجلي وتعمل نفس الكلام في الرجل التانية لحد ما وصلت عند زوبري (زوبري طبيعي 18ونص سم وعريض) مسكت الفوطة ولقيتها بتمسك زوبري في ايدها وقتها اكن ناررر مسكتني مبقتش قادر خلاص هموت من الهيجان.
امي بجسمها الميلڤ قاعدة قدامي وبزازها بارزة من القميص البيتي وماسكة زوبري بتمسح عليه بالفوطة اكن الزمن وقف في اللحظة دي لحد ما فوقت على صوتها بتقولي.
ماما:مالك فيك ايه مكسوف مني اوي كده.
انا:اسف يا ماما على المنظر ده بس انت حلوة اوي علشان كده حاصل اللي حاصل ده.
ماما:ياولا بطل بكاشة حلوة ايه ده انا داخلة في ال46 سنة قال حلوة قال.
انا:لا حلوة اوي كمان يابخت ابويا بيكي زمان ازاي يموت ويسيبك كده ده مبيفهمش خالص.
ماما:ما واضح ان اللي خلف مماتش بتاعك هيجنن من مكانه
انا:وقتها اتصدمت من جراءة امي، وانها بتكسر الحواجز بينا مع ان طول الوقت بنتعامل عادي.
ماما:ادينا خلصنا اهو يا حبيبي يلا ألبسك بقي علشان متبردش.
لبستني ماما كل هدوم، ولسه برضو منظرها في خيالي وهي ماسكة زوبري وبتمسحه براحة علشان مجرحش وهي جسمها يجنن كده من وقتها مبقتش اسيطر على نفسي بقيت افكر فيها وقد ايه جسمها احلى من بنت صغيرة ازاي الجسم ده مش بيرتاح بقاله فترة كبيرة فضلت طول الليل افكر فيها وازاي الجمدان ده اعرف أكله وانهش فيها.
بعدها بكام يوم الصبح قمت ولقيتها واقفة في المطبخ.
انا:صباح الخير يا موزتي عاملة ايه واي القمر ده.
ماما:صباح النور يا حبيبي، انا كويسة وانت دراعك عامل ايه دلوقتي.
انا: فل الفل قربت اخف خلاص وارجع شغلي بقي .
ماما:صحيح في مكالمة تليفون جاتلك وانت نايم من بنت اسمها لميس وكنت بتطمن عليك مين دي يا خلبوص.
انا:دي بنت ظابط شرطة جت انتداب في النيابة بخصوص التحقيق اللي انا شغال عليه، لسه جديدة بس بنت صاروخ يا نهي.
ماما:صاروخ اااااه ده كده الموضوع كبير والصنارة هتغمز شكلها.
انا:ولا هتغمز ولا حاجة لما نشوف الايام هتعمل ايه انا عايز استحمي ودراعي واجعني.
ماما:خلاص انا هحميك زي كل يوم ادخل اوضتك استناني عقبال ما اجيلك
دخلت الاوضة واستنيت ماما تيجي ولقيتها داخلة عليا مغيرة الجلبية ولبست لانجيري طويل ومفتوح من الاجناب وماسك على بزازها وحلمتها باينة ولابسة الاندر بس.
انا:اي الجمال ده كله ياست نهي كده لازم نجوزك بقي .
ماما:ياض بطل بكش قولتلك الجو حر، قولت اغير ويلا علشان احميك.
وقربت امي مني وانا على السرير وقلعتني التيشرت وبدأت زي المرة اللي فاتت تمشي الفوطة على جسمي وانا زبي مش قادر من اللي شايفه ومن ريحة برفانها اللي مجنني ده.
ونزلت قلعتني الشورت والبوكسر في نفس الوقت وزوبري نطر في وشها بحجمه ولاحظت عينها وقتها مش قادرة تبعد عن زوبري.
ومسكت زوبري ومسحت من حواليه ولقيتها بتقولي:
ماما:هو كل مرة بيبقي تعبان ليه كده، يابخت اللي هتتجوزك.
انا:مالك يا نهي يابختها ليه يعني مش فاهمك (حاولت اعمل عبيط عليها علشان اختبرها)
ماما:اعمل نفسك عبيط اوي، قصدي على اللي واقف ده كل لما احميك.
انا:ما طبيعي يا نهي يوقف مش مامتي حبيبتي جامدة اوي وبتحميني طبيعي اهيج عليها (رميت الكلمة دي علشان اشوف ردة فعلها).
ماما:يا واد عيب حد يهيج على مامته عيب كده.
وايديها بقيت تلمس زوبري من غير الفوطة بحجة انها بتمشي عليه الشامبو وانا خلاص مش قادر منها.
ماما:مالك يا عمار سرحان في ايه.
انا:وقتها بزاز امي كانت مبلولة من الماية وحلمتها بقيت بارزة اوي وهي لاحظت انا باصص فين.
ماما:ايه عجبوك اوي كده.
انا:اه حلوين اوي وكبار، نفسي ارجع *** واكل منهم تاني.
بس وقتها حسيت ماما فوقت نفسها من الجو ده وقالتلي كفاية حموم كده يلا قوم ألبس لوحدك انت دراعك بقي احسن دلوقتي وسابتني بناري اللي في زوبري وخرجت في ثواني.
انا بحب اركز في شغلي فوقتها محبتش اضرب عشرة وقمت لابس هدومي وقولت اناملي شوية بس وقتها لقيت التليفون بيرن رقم غريب.
انا:الو مين معايا.
الصوت:انا لميس ازيك يا عمار باشا وعامل ايه دلوقتي طمني عليك.
انا:ازيك يا لميس، تسلمي على سؤالك انا تمام كويس ويومين وهاجي الشغل.
لميس:خلاص تمام، نتقابل هناك وقتها اشوفك على خير.
قفلت التليفون ونمت صحيت على الساعة 6 لقيت امي محضرة الغداء حطيت لنفسي أكل بس وانا بأكل سمعت صوت اهاااات مكتومة جاي من اوضة امي
قربت من باب الاوضة وكان متوارب، وشوفت حاجة اول مرة اشوفها امي نايمة على السرير وقالعة ملط وحاطة ايد على كسها والايد التانية على بزازها وحلمتها الكبيرة وعمالة تفرك وتلعب في كسها وتطلع اهااات مكتومة
وانا زوبري هينفجر مقدرتش استحمل، خرجت زوبري وفضلت ابص عليها والعب في بتاعي وهي عمالة تهري كسها لعب وتدخل صوباعها في خرم كسها وتهري في كسها لعب وعمالة تطلع اهاااااات مكتومة وبتهمهم بصوت واطي وبتقولي ياريت حد يجني سفشخني كسي بياكلني اوي نفسي اتناك محرومة بقالي كتير اوي وكل ده بتنيك في كسها بايدها بس شكل ايدها تعبت ولقيتها جابت مسك فرشة الشعر اللي جمبها ودخلت الايد في كسها وبدأن تنيك واحدة واحدة وكل ده انا واقف على الباب بتفرج عليها وهموت وادخل اهجم عليها بس خايف من ردة فعلها وزوبري خلاص هينهار وواقف على كس امي المبطرخ الجامد ده وانا واثق انها محرومة ومتناكة اوي وعايزة تتركب وانهش في لحمها دلوقتي.وفضلت واقف اتفرج عليها وبضرب عشرة، وهي عمالة ترضع من حلمتها وتنيك في كسها وسمعت اللي خلاني خلاص هنفجر واجيب لبني وهي بتقول الواد عمار زوبره هيجني اوي وكبير يابخت اللي هيجوزها لو مش ابني كنت جبته ناكني دلوقتي وعمالة تصرخ بصوت مكتوم واهاتها بتقطع في زوبري عد وقت كتير معرفش قد ايه بس كتير ولقيتها بتصرخ بصوت واطي وبتنزل عسل كسها على السرير اللي اكيد دي كانت سادسة مرة ولا حاجة تجيبهم وقتها كنت لسه منزلتش ولقيتها بتقوم وممكن تشوفني، قمت عدلت نفسي بسرعة ودخلت الاوضة بتاعتي وانا زوبري خلاص بينهار وفضلت اضرب عشرة عليها وافتكر جسمهل وهو بيتلوي على السرير وقد ايه امي تعبانة ومحرومة ولازم اوصل لكسها وانيكها وجبتهم وهديت وقعدت افكر مع نفسي هعمل ايه في الاايام الجاية

هحاول الاجزاء الجاية تكون اكبر شوية وشكرا على التشجيع

الجزء الثالث

فضلت افكر لحد ما تعبت من التفكير ونمت عدت الايام الباقية عادي جدا ومفيش اي جديد وقررت انزل الشغل خلاص بقيت كويس
صحيت خدت شاور ولبست وجهزت نفسي وصبحت على نهي حبيبة قلبي وكانت لبسة قميص يجنن عليها (هي متعودة تقعد براحتها من وانا صغير علشان متستغربش) وبزازها كلهم واضحين اوي من القميص وحلماتها الواقفة ومنظرها كل ده في بالي وعقلي ومش عارف انسي شكلها من امبارح وهي بتنيك في نفسها وبتلعب في كسها المبطرخ الجامد ده اللي لازم لازم ادوقه وأكله قريب اوي انا أولة باللحم الطري الابيض ده.
ونزلت وخرجت من العمارة ولقيت الحراسة مستنياني تحت لقيت الظابط احمد من الشرطة ومعاه 4 حراس وكمان سارة المسؤولة عن تأمين البيت علشان أمي وكده.
واتعرفت عليهم واتحركت على شغلي واحمد والحراس ورايا . وسارة دخلت الفيلا عند أمي تتعرف عليها هنعرف عملوا ايه لما نرجع ووصف سارة ايه.
وصلت مبني الادارة ودخلت المكتب وبعدها بشوية جاتلى لميس تسلم عليا وتشوف الدنيا واخبار دراعي ايه
وكانت لابسة حتة طقم يخلى الحجر ينطق ومخلى بزازها مرفوعين لفوق وطيزها مدورة البت فعلا بطل وخلاص هموت عليها.
انا:بقولك ايه يا لميس عندك حاجة بعد الشغل
لميس: لا ليه.
انا:عازمك على الغداء وعايز اتعرف عليكي اكتر لو حابة ومفيش مانع.
لميس:ابتسمت وقتها وقالتلي موافقة هستأذن من ماما وابلغك.
خرجت لميس وخدت عقلي وزوبري معاها وانا خلاص مبقتش مركز في الشغل وفضل اليوم يعدي من غير تركيز وانا بحقق مع المتهمين ومش مركز اصلاً بفكر ازاي هجيب لميس على زوبري واكل كسها اللي اكيد هيبقي فاجر زي شفايفها.
عند لميس في مكتبها
ايوة يا ماما عمار زميلي في الشغل طلب اننا نتغدي سواء .
نبيلة (والدة لميس):ماشي يا حبيبتي بس خلى بالك ومتتأخريش كتير.
لميس:ماما انا ظابط متخافيش عليا لو سمحتي وبعدين متقلقيش هاجي بدري
لقيت رسالة على الواتساب من لميس بتقولي خلاص ماما موافقة وهنتغداء برة شوف هتعزمني فين.
خلصنا الشغل وخرجت ولقيت الظابط احمد والحراس مستنين برة وركبت العربية وخدت لميس معايا، وطبعا هي فاهمة ليه معايا الحراسة.
لميس:عمار بقولك ايه مفيش معلومات جديدة لسه في قضية التنين لسه برضو مش عارفين نوصل لشكله.
انا:بصي يا لميس اخر حاجة وصلت ليها ان التنين ده لقب لاسمه ومش اسمه الحقيقي وكل اللي نعرفه عنه ان التنين ده وشم على ايده الشمال ومعاه طبعا الصور في ملف القضية.
لميس:معني كده ان محدش يعرف شكله ولا حتى اسمه الحقيقي مع انه اخطر مجرم ومحطوط في قائمة الانتربول ده بيتجار في كل حاجة حرفيا.
انا:سيبتك من الشغل بقي ويلا وصلنا.
نزلنا من العربية وطلبت من احمد يستني هو والحراس برة بس احمد رفض وصمم ان لازم حراسة تبقي معايا جوا قولتله خلاص تدخل انت واتنين وتقعدوا على طرابيزة بعيدة عني مش عايزين نلفت الانظار.
ودخلنا وقعدنا انا ولميس وطلبنا الأكل وقولتلها عرفيني بقي عن حياتك شوية
لميس:بص يا سيدي انا بنت عيشت طول عمري دلوعة ابويا وكان دائما مدلعني ولما مات حسيت قد ايه انا اكسرت، ومرتبطش خالص ومدخلش في حياتي اي شباب نهائي لان بابا كان مديني كل المشاعر اللي خلتني مفكرش في اي حاجة تانية.
أما ماما بقي دكتورة بس في نفس الوقت مهتمة بينا انا وأختي وبتعرف تظبط كل الامور وانا نسخة منها بس هي على احلي وأجمل ولينا أختي في كلية اداب زي مانت عارف. احكيلي انت بقي حكايتك ايه
انا:انا وحيد امي بعد ما ابويا مات سبلنا ورث محترم وانا وريثت كمان شغله وبقيت ناجح في شغلي في وقت قصير بس والدتي متجوزتش وفضلت تربيني لحد ما كبرت والدنيا زي مانت شايفة اهووو.
خلصنا اكل وكلام وقمنا ووصلت لميس لحد باب بيتها وقولتلها بكرة هعدي عليكي واخدك معايا الشغل لان عربيتك عند مبني الامن.
كملت الطريق للبيت ووصلتني رسالة على الطريق ان التنين بيفكر يدخل البلد عندنا، والرسالة دي من الجاسوس اللي انا زرعه وسط رجالة التنين.
بس برضو محدش يعرف شكل التنين لان هو بيتعامل معاهم عن طريق وسيط.
بس وانا على الطريق وعربية الحراسة ورايا حسيت ان في حاجة غلط وفي عربية بتحاول توقف قدامي كانت مسبقاني بكذا خطوة قدام وشكيت وقتها واحمد كان جمبي وقالي عمار باشا حاول انك تمشي طبيعي وكده كده العربية اللي ورانا چيب يعني مش هيبان انها حراسة كمل طريقك بس وقتها بدأت العربية تهدي بس انا فضلت محافظ على السرعة بتاعتي.
وكل ده وانا بفكر هنعدي ازاي أكيد دي رجالة التنين والموضوع بيكبر وفجأة سمعنا صوت ضرب النار من حوالينا والحراسة بقيت بتضرب على عربيات جاية من ورا واحمد طلع السلاح وانا كمان طلعت سلاحي وضربنا على العربية اللي جمبنا وعرفنا نسيطر على الوضع.
وطبعا احمد قالي عمار احنا كده مينفعش نرجع على البيت لازم نرجع مبني الإدارة تاني وفعلا طلعنا على مبني الادارة ومحسن بيه كان هناك
محسن بيه:طبعا حصلك هجوم تاني وبكده انت حياتك بقيت خطر بجد يا عراف ولازم نتصرف.
انا:وهنعمل ايه ياباشا ما لازم افضل ورا التنين وهعرفه يعني هعرفه باشا وصلتني رسالة من الجاسوس اللي تبعنا وعرفني ان التنين بيفكر يدخل مصر الفترة الجاية وكمان جهز اجتماع مع كل الرجالة اللي تحت ايده ودي هتبقي اول مرة يعرفهم شكله وطبعا الجاسوس اللي تبعنا مش هيبقي ضمنهم لانه اصغر شوية.
محسن بيه:يبقي كده لازم نشوف حد يسافر ويعرف الاجتماع هيتعمل فين ويحاول يعرف شكل التنين قبل ما يدخل مصر.
انا:خلاص ياباشا انا اللي هسافر واحاول اوصل لمكان الاجتماع.
محسن بيه:لا طبعا مينفعش نضحي بيك يا عراف انت مهم جدا للجهاز هنا ومينفعش انت اللي تسافر متنساش أن دي تاني محاولة اغتيال ليك ورئيس الجهاز اصدر قرار بزيادة الحراسة معاك بس من بعيد.
انا:طب مين اللي هيسافر كده لازم نفكر كويس ونبعت حد شكله يدي على اجنبي علشان ميتشكش فيه وهيتزرع بدل راجل من رجالة التنين.
قولتله خلاص ياباشا سيبلي الموضوع وانا هحاول اظبطه في وقت قصير جدا.
وخرجت من عند محسن بيه وقولت لاحمد يلا بينا بقي نرجع البيت وعايزك تخلى حراسة من بعيد لبعيد على لميس لان هي من ضمن الفريق اللي قريب مني اليومين دول قالي تمام يا عراف.
ماشي يا احمد مع اني مش حابب انك تتعامل معايا بشكل رسمي لاننا قريبين من سن بعض اسمي عمار وبس يلا بينا علشان بكرة ورانا شغل كتير ومهم.
وصلنا الفيلا وكانت فيلا دورين صغيرة مش كبيرة اوي يعني.
وسارة لقيتها تحت وقولتلهم كفاية كده بقي خلوا الحراسة هنا واللي عايز يمشي ويرتاح يتفضل.
سارة:لا طبعا مينفعش نسيبك يا عمار باشا انت لتاني مرة حاولو يقتلوك وكده الموضوع مش سهل احنا اه منعرفش التفاصيل لان دي مش بتاعتنا لكن لازم نبقي جنبك.
انا:اولا اسمي عمار وبس يا سارة احنا قريبين من بعض، ثانيا بقي انت هنا لحماية امي و البيت ومادام انا جيت يبقي ترجعي بيتك يا بنتي ومشوفش وشك غير الصبح يلا ومن غير نقاش نفذي الامر يا حضرة الظابط. طبعا بهزر معاكي يا حلوة بس لازم تروحي ترتاحي يلا.
وانت يا احمد سيب الحراسة وامشي انت كمان ومسمعش ولا كلمة زيادة اتفضلوا يلا.
دخلت البيت والدور الاول كان الريسبشن والمطبخ واوضة المكتب والدور الثاني الاوض بتاعتنا وكذا اوضة تانية وحمام غير الحمام اللي تحت.
ملقتش نهي في الريسبشن تحت مرضتش أنده عليها قولت يمكن بتتشاقة زي ما شوفتها من كام يوم
وطلعت على فوق ولقيت بابها موارب ولقيتها بتنشف جسمها وواقفة قدام المراية عريانة خالص وبتنشف ببطئ اووووي وبتحسس على كسها بشكل يجنن الحجر ويخلى الزوبر اللي مش بيقوم يقوم من حركاتها وجمال طيزها المرفوعة وانا اصلا راجع مخنوق وكنت هموت لتاني مرة بس هي قادرة تخرجني من القرف ده كله بجمال جسمها وحركاتها الفاجرة زيها بس مكنش ليا مزاج اتفرج وحبيت ارخم عليها وعملت صوت وقولتها ماما انا جيت
قالتلي ثواني وجيالك يا حبيبي، دخلت غيرت هدومي وخرجت وهي نزلت بعدها بشوية ولقيتها ملاك نازل عليا من كتر بيضها ولابسة قميص طويل مفتوح من الاجناب وماسك على بزازها اوووي وحلماتها باينة بطريقة فاجرة اوي بجد هموت وانط عليها بس خايف من ردة فعلها.
انا:اي الحلاوة دي يا نهي تعالي جنبي بحلاوتك دي.
ماما:ياض بطل بكش وقولي كنت فين كل ده ومع مين واي الحراسة دي ومين سارة دي كمان
انا:ياولية اصبري واحدة واحدة هفهمك، كنت فين كنت بتغداء مع لميس اللي كلمتني وانت رديتي عليها.
واتعرفت عليها كمان وكانت بتتطمن عليا، الحراسة علشان الحادثة اللي حصلتلي بسبب قضية مهمة وكمان من غير ما تخافي النهاردة حصلي برضو محاولة اغتيال تانية ومش عايزك تقلقي خالص الموضوع قرب يخلص.
مين سارة دي، الظابط المسؤولة عن البيت وعن حمايتك طول ما انا برة احكيلي حصل بينكم ايه
طبعا انت سيبتني الصبح ومعرفتنيش ان في حد واقف برة قدام الفيلا وببص بالصدفة لقيت حراسة حوالين البيت وحوارات كبيرة.
وباب الفيلا خبط وقمت افتح وحطيت الروب عليا لان بصيت من العين السحرية وعرفت انها بنت فقولت عادي افتحلها كده وانت عارف مبحبش الخدامين وبحب اقعد براحتي.
سارة:صباح الخير يا فندم انا الظابط سارة هكون مسؤولة عن حماية البيت وحماية حضرتك.
امي:طبعا فتحت لسارة وانا بالقميص وعليه الروب وقولتلها اتفضلي ادخلي يا سارة.
وقعدنا نتعرف على بعض وعيون سارة متشالتش من على صدري بصراحة ومتكسفيش ومتعلقش
جيه في بالى على طول حتى الستات بتهيج عليها لبوة كبيرة نهي برضو.
وعرفت وقتها ان سارة مش متجوزة واتطلقت من جوزها بسبب انها عايزة تكمل شغلها وهو كان مصمم انها تسيب الشغل وهي بتحب شغل الشرطة والحراسة.
لان سارة من الحراسات الخاصة في رتبة ملازم أول بس شاطرة جدا ولسه سنها صغير ممكن في حدود 24 سنة
تعالو انا بقي اوصفلكم سارة زي ما شوفتها
سارة حتة عود بطل كده في نفسها جسمها مشدود بسبب التمارين وبزازها مش محتاجين برااا هما اصلا واقفين شامخين في نفسهم ومنفوخين لقدام وحجمهم متوسط ومعندهاش بطن خالص وطبعا طيزها مدورة ومرفوعة البت فعلا عايزة تتركب، جوزها الغبي طلقها ازاي بس ابن الوسخة ده دي لبوة عايزة تتأكل.
بعد ما خلصت بقي حكي افتكرت امي اني في خطر وبدأت الدراما
ماما:يابني ما تبعد عن الشغل ده وقرفه مش كفاية اللي حصل لابوك زمان انت عايزاني اعيش كمان من غيرك.
انا: متقلقيش يا حلوة وخدتها في حضني، جسمها كان طري اوي متقولش ابدا دي واحدة كبيرة خالص وشوفت وقتها فرق بزازها واجننت عليها وزوبري وقف وهي حاسة بكده.
متخافيش يا حبيبتي انا جنبك وهعوضك عن كل حاجة وحشة عشتيها وبعدين انت واحدة متعلمة وفاهمة طبيعة شغلي امال خريجة حقوق ازاي بس.
ماما:حبيبي متحرمنيش من حضنك كفاية عجزت بدري بدري.
انا:مين اللي عجزت دي، ده انت لو مش امي كنت زماني مجوزك فورا.
ماما:ياواد بطل بكش بجد انا لسه حلوة.
انا:طبعا حلوة وووقتها محستش بنفسي غير وانا برفع وشها ليا وبوستها من شفايفها ودخلنا في بوسة طويلة معرفش قعدنا قد ايه وايدي نازلة على بزها وبمسك فيه وبقفش فيه براحة وبلعب في حلمتها من برة القميص، وايدي واحدة واحدة بتنزل على رجليها لحد ما دخلتها من فتحت القميص من الاجناب وبعدت رجليها عن بعض وحسست على كسها لقيتها من غير اندر اللبوة وكسها مليان عسل وغرقان بجد احساس رهيب كسها المبطرخ تحت ايدي وبين ايديا وبحسس عليه وكل ده احنا بنبوس بعض ولسه هكمل في كسها وازود اكتر بس الغبية لميس لقيتها بتتصل على التليفون.
وفاقت امي بسبب رن التليفون ولما لقت الوضع كده قامت من حضني وجريت على الاوضة فوق بس مردتش اقوم وراها في وقتها.
واتصلت على لميس وانا مش طايقها خالص
انا:نعم يا لميس يا فصيلة قطعتي عليا حاجة مهمة عايزة ايه
لميس:اسفة يا عمار بس حبيت اطمن عليك لما لقيت الظابط احمد جالي وسابلي 2 حراس وبيقولي دي اوامر عمار باشا من النهاردة الحراسة دي معاكي.
انا:قولتلها بهزر يا لميس متزعليش ومتقلقيش انا كويس عدت على خير المرادي لتاني مرة بس لازم با لميس نشتغل من بكرة على حاجة في دماغي هحكهالك بكرة لما اشوفك
وقفلت مع لميس وكل ده مش سامع صوت نهي امي ولا نزلت تاني
وقعدت افكر انا ليه بفكر فيها بالشكل ده انا عمري ما كنت من ناحيتها كده بس برضو هي محتاجة لده وهي صغيرة.
بعد شوية قومت اشوفها واعتذرلها واتمني تسامحني، قربت من اوضتها بس سمعت صوت اهااتها المكتومة عرفت انها هاجت عليا ودخلت تريح نفسها
وقتها قررت اني لازم اريحها وامتعها وكمان انهش فيها وأكل جسمها اللي جنني ده وفتحت عليها باب الاوضة
بكده انتهي الجزء الثالث نتقابل في الاجزاء الجاية.

الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت لما فتحت باب الاوضة على نهي امي
براحة وهي كانت مغمضة عينيها ولقيت ايدها على كسها الجامد اللي انا واثق دلوقتي انه منهار وعايز حد يأكله ويحتويه في بوقه وينهش لحمه المبطرخ ده
ولا بزازها المدلدلة على جنابها بجد حاجة اخر شرمطة امي قدامي للمرة التانية عريانة ومن شوية كنت قربت انيكها خلاص وبدل ما تريحني دخلت تنيك نفسها في الاوضة المتناكة اللبوة.
قررت اني لازم انيكها واللي يحصل يحصل زوبري النهاردة لازم ينام في كسها وبين بزازها الشرموطة دي.
قلعت هدومي كلها و زوبري بقي قدامي وواقف شامخ للقمر المتناكة المرمية على السرير دي، اللي لازم تتناك من زبي وينهش لحمها ويفشخها.
قربت منها وقلبي بيدق بسرعة اوي وزوبري خلاص هينفجر، بقيت جنبها واقف وايدي قريبة اوي من بزازها وبقرب منهم براحة خالص لحد ما حطيت ايدي على بزها ولعبت في حلمتها الواقفة وكانت طرية اوي وجميلة وقد ايه هي چيلي وعايزة تتحط في بوقي وامصها اوي واكلها بين سناني وبين شفايفي.
بس اللحظة الحلوة مبتكملش لقيتها فاقت وقالتلي انت بتعمل ايه اخرج برة عيب كده اطلع برة انا امك انت اجننت اطلع برة بقولك وبتحاول تغطي جسمها باي حاجة جمبها وكل ده انا واقف جنب السرير وهي شايفة زوبري واقف عليها ازاي وهينفجر ازاي بسبب جسمها.
قولتلها اهدي يا ماما انا عارف انك تعبانة من زمان وانا حاسس بيكي ولازم اهتم بيكي واهتم بامورك الجنسية.
قالتلي اطلع برة بقولك وهي مخبية جسمها بايدها ومتعصبة اوي عليا وفي نفس الوقت انا واثق انها هايجة وهتموت على زوبري لان عينها متشالتش من عليه اصلا.
قولتلها اهدي يا نهي يا جميلة يا قلبي وحطيت ايدي تاني على بزها ولعبت في حملتها براحة وضغطت عليها... براحة وشدتهم لبرة وهي تطلع منها ااااه جننتني بجد قولتها بحبك يا نهي انت جامدة اوي.
وطلعت فوقها وقربت من شفايفها وبوستها من شفايفها بوسة طويلة وهي عمالة تقاوم بس بحركات بسيطة ونزلت ايدي بين على بزها اليمين ولعبت فيه براحة اوي ونزلت بصوابعي واحدة واحدة على حلمتها الوردي اللي واقفة بكل ثقة وبتقولي وريني هتفشخني وتأكلني ازاي تعال ارضع من بزازي انا كُلي ملكك تعالى ارضع وانهش بزاز امك زي ما رضعتهم وانت صغير تعال اشرب لبن وعسل من بزاز امك حلمتها جننتني لدرجة اني حسيت انها بتكلمني وكل ده وانا ببوس في شفايفها، شفايف فراولة مينفعش تتساب لازم اكلها واستطعمها كمان.
فضلت العب في حلمتها وامسكها بين صوابعي واضغط عليها براحة واسيب واشد واسيب واشد وهي اهاتها مكتومة وانا ببوس شفايفها العسل دي امي لبوة اوي ولو سيبت بزازها أكيد هتحاول تفوق وتقوم من تحتي وانا مش هسمحلها المرادي تقوم وتجري لازم انيكها واكمل وسيبت بزازها مؤقتاً ونزلت حطيت ايدي على كسها اللي لقيته غرقان ومليان عسلها اللي بعد شوية هشربه ومش هسيبها غير وهي منهوش لحمها من بوقي كس كبير ومبطرخ وشفايفه مدلدلة وانا بعشق الست اللي كسها مدلدل مابالك بقي الست دي امي وتحت مني لازم اهتم بالكس اللي خرجت منه وجيت للدنيا علشان انيكه لما اكبر.
وهي بدأت تستجيب وحركاتها قلت خالص، وبدات ابوس رقبتها واخرج لساني والحسها وابوسها وانهش بسناني في لحمها لحد ما علمت علامات كتير في رقبتها واهاتها مولعاني وهي مكتومة ومكسوفة ولسه مش مستوعبة انها تحت ابنها بينكها وشوية وهيدخل زوبره الكبير في كسها وبقرب من ودنها بنفسي السخن وهي كل ده بتطلع اهات مكتومة وده بيجنني عليها اكتر وقربت من ودنها قولتلها انت لبوة اوي يا نهي وقتها نزلت عسلها على ايدي دعكت العسل في كسها وقولتلها ده انت تعبانة اوي يا لبوتي وكملت همس في ودنها قولتلها عسل سخن يا قلبي سمعيني اهاتك الممحونة وهي بقيت تقول اااااه حرام عليك سيبني حرام اللي بيحصل ده انا امك بس على مين مش هسيبك يا نهي انت لبوتي من النهاردة ولازم انيكك.
ونزلت ابوس في بداية بزازها من فوق وامسك البز التاني بايدي، وقربت نفسي من حلمتها ونفخت بنفسي السخن على حلمتها لقيتها بتقول احححححح براحة ارجوك انا تعبانة يا عمار يابني براحة علي امك حبيبتك.
قولتلها وانا هريحك يا قلب عمار وهريح كسك المبطرخ ده وخدت حلمتها في بوقي وفضلت امصها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهات مكتومة لانها مكسوفة ومش جريئة لسه ومش قادرة تتجرئ في حضن ابنها اللي بينهش في لحمها. وفضلت اكل بزازها وبلف لساني حوالين حلمتها وبقيت اشد وارخي وحلمتها الوردي احمرت اوي من كتر اللحس والشد من سناني.
طلعت تاني عند ودنها وبهمس فيها بزازك نار يا نهي، وتجنن انت لبوة اوي يا نهي ولازم تصدقي ابنك في حضنك بيمص بزازك وايده على كسك اهي وروحت ضاربها براحة على كسها وسمعت احلى صوت طرقعة لكسها اللي مليان عسل وهي انفجرت وقتها وقالت اااااااااه احااااااااااااا انا بجيب يا عمار للمرة الثالثة.
كملت همس في ودنها قولتلها اكلمي براحتك وطلعي اهااااااتك يا قلبي براحتك انا بحبك وبحب بزازك الكبيرة ونزلت كملت مص في حلماتها الواقفة ومسكت البزة التانية وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل ولبن نهي بتتصفي تحت مني.
اااااااه ارضع يا عمار انا خلاص بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تقوم، انا خلاص تعبانة اوي وهموت عليك من وقت ما شوفت زوبرك وانا بحميك اخر مرة ارضع يا عمار افشخ امك يا حبيبي افشخني.
قولتلها امرك يا ملكة هفشخك سبيلي نفسك خالص واخيرا اجرتي يا لبوتي
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية وكملت كلام ونطقت قالتلي كفاية كده ريحني من تحت.
قولتلها تحت فين اسمه ايه اللي تحت ده، قالتلي تحت عندي واخلص بقي انا بقيت نار مولعة من تحت قولتلها مش هنزل تحت غير لما تنطقي اسمه، انسي انك هانم بقي واتعاملي زي الشراميط يا شرموطتي انت
وسمعت منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة حراااام عليك ريحني اااااااااااه احححححح بجيب يا عمار يخربيتك جننتني انا عمري ما اتمتعت كده في حياتي.
الحلو في بيتنا ان الاوض كلها عازلة للصوت وانا بقولها هنيكك يا شرموطة وطلعي صوتك براحتك محدش هيسمع.
وصوتها بدأ يعلى اكنها خدت الاذن تطلع صوتها
قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف وكبير بجد ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها الحس يا حبيبي افشخني بلسانك وانا فضلت طالع نازل بلساني بين شفايف كسها المبطرخ وايدي لسه مسبتش بزازها وبلعب في حلمتها وهي بتتلوي في السرير احححححح يا عمار كفاية انا نزلت كتير اوي كفاية يا حبيبي انا محتاجة بتاعك
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من بوقها وقولتلها يلا يا لبوتي افتحي بوقك وخدي زوبري فيه وهي ما صدقت فتحت بوقها وبدأت تلحس في رأس زوبري وتخرجها وبتقولي اي الزوبر الجامد ده كنت فين من بدري وسايبني كده مولعة نار هات زوبرك أكله وامصه وهو كبير وحلو اوووووي كده. واااااه يا جمال شفايفها وهي على زوبري وانا ماسكها من شعرها وبنيك بوقها وبدخله واطلعه ااااه احححححح يا نهي لسانك مولع نار على زوبري مصي حلو يا شرموطة طلعتي محترفة في المص، امي خبرة وشرموطة. كملي مص يا كسمك في زوبري عارف انك بتحبي الشتايم بامارة كسك كل لما اشتمك يجيب عسل انت هايجة اوي كده وتعبانة فضلت تمص وتلحس في زوبري وتدخله لاخر بوقها لحد ما خلاص مبقتش قادر من حركاتها امي شرموطة محترفة كنت مضيع الجمال ده كله مني كل ده.
قولتلها طب تعالي بقي نامي على حرف السرير على ضهرك وهي فهمت انا هعمل فيها ايه ورفعت رجليها على كتافي وقالتلي يلا دخل بتاعك، قولتلها ادخل ايه معرفش اسمه اي هو بتاعي ده قالتلي زوبرك يا حبيبي دخل زوبرك في كس امك يا قلبي قولتلها لا سبيني امتعك بمزاجي يا لبوتي انت.
وبدأت افرش كسها بزوبري واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة وفضلت كده بتاع عشر دقائق افرش في شفايف كسها الجامدة وهي كل اللي عليها ااااااه كفاية يا عمار بقي ودخل زوبرك حرام عليك انا تعبانة ومولعة لوحدي دخله بقي.
ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق بقالي سنين كتيرة متناكتش من وقت ما مات ابوك برراااااحة ااااااه يا عمار براحة ابوس ايدك واحدة واحدة وبعدين سرع، وفضلت رايح جاي براحة في كسها وكل ده رُبع زوبري اللي جواها، قولتلها هاا يا لبوة قادرة تستحملي باقي زوبري ولا لسه، قالتلي اه يلا دخل تاني وانا بدأت ادخل زوبري لجوا براحة خالص كسها ولا اكنه بنت بنوت متفتحش ضيق قوي وسخن مولع ناقصها غشاء البكارة وتبقي بنت بنوت رسمي اااااااه على كسك يا نهي اااااااه وبدأت ارزع في كسها وهي نزلت كتافها على ضهري وضمنتني عليها ااااااه يا عمار ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي احححححح بجيب يا عمار اوعي توقف ااااااه يا عمار نيك امك يا حبيبي نيك نيك اااااااااااااه.
انت تعبانة اوي كده يا قلبي بنيك اهووووو وهفشخك في كسك وطيزك البكر دي زي ما ابويا فتح كسك زمان ومات انا بقي اللي هفتح طيزك بس مش دلوقتي يا لبوتي خدي في كسك خدي اهووو.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ وكنت هموت عليه لما نضفتي زوبري وقت ما حمتيني وكنت عايز انيكك خدي في كسك يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك انا مش متعودة على كده انا تعبانة ومش هشبع منك خليك قادر عليا وافشخني يا عمار افشخني يا حبيبي ااااااه ارزع في كسي ارزع اوي نيك نيك امك نيكني اوي اوي يا عمار ااااااااه وجابت للمرة الخامسة على زوبري.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. قومي اعملي وضع الكلبة يا لبوتي وقامت عملت كده دخلت زوبري في كسها من ورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها وانا اقولها لازم انيك طيزك الحلوة دي ومش هسيبك.
نيك كسي دلوقتي وخليني اخد على زوبرك وبعدين فكر في طيزي نيكني يا حبيبي ابوك مات وسابني وانا لسه صغيرة اااااااه نيك يا حبيبي انت طلعت جامد اوي مش هسيبك ولا هخليك تتجوز انت بتاعي انا وبس زوبرك ليا لوحدي.
بحبك يا نهي وحتى لو اجوزت هفضل انيكك واهتم بيكي مش هسيبك زوبري ليكي انت وبس يا لبوتي خدي في كسك يا شرموطة خدي يا لبوة.
قالتلي لا كفاية حرام عليك انا تعبت يلا هاتهم بقي قولتلها عايزاهم فين يا لبوتي قالتلي على بزازي قولتلها طب قومي مصيلي لحد ما اجيبهم ولفت جسمها وفضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت بوقها ورفعت بزازها ونزلت وقالتلي يلا هاتهم وانا نطرت لبني كله على وشها وبزازها.
وفردت ظهري على السرير وكنت خلاص هموت من التعب بقالنا ساعة ولا اكتر بنيك فيها وهي متناكة جامدة ميتشبعش منها خالص لبوة وانا اللي ههدها واطفئ نارها.
قامت وجت جنبي على السرير وحضنتها قولتلها انت جامدة اوي اوي اوي يا ماما.
قالتلي اسكت انا مش طايقة نفسي ازاي نعمل كده وازاي منعرفش نتحكم في نفسنا اللي حصل ده حرام ومينفعش يحصل انا كده زنيت مع ابني حرام عليك كنت سيبتني اكمل لعب في كسي.
ولقيتها هتعيط قولتلها بلاش العتاب انت تعبانة وانا بحبك وبريحك وحبيت اعمل كده احسن مانت تعبانة اوي كده. وكسك الجميل ده محروم من النيك يا قلبي انت وقولتلها بلاش كلام ولا عتاب ونامي في حضني يلا وجبت الغطاء واتغطينا.
قلقت من النوم لقيت نهي نايمة زي ما هي جنبي قومت براحة من جنبها ونزلت اشرب عصير ولقيت تليفوني بيرن بصيت في الساعة لقيتها 1 بليل ولميس اللي بتتصل قلقت ورديت.
لميس:عمار انا اسفة بجد اني اتصلت دلوقتي بس ماما تعبت جامد ومش عارفة اتصرف وبصراحة خايفة انزل بسبب القلق وانت كمان بعتلي حراسة بس مش هثق فيهم.
انا:اهدي طيب يا لميس انا هلبس بسرعة ومسافة السكة واكون عندك ومتقلقيش من حاجة جهزي مامتك وانا هكلمك اول ما اوصل.
طلعت سيبت ورقة لامي اني نزلت لشغل مهم وراجع تاني متقلقيش عليا لو صحيتي وملقتنيش
ودخلت خدت شاور بسرعة وظبطت نفسي ولبست حتى لو بيحصل ايه شياكتي رقم واحد ده انا العراف ولازم اخد بالي من كل خطوة بعملها.
وقبل ما اخرج من الفيلا خدت سلاحي وسحبت خزنة زيادة احتياطي غير اللي في العربية واللي موجودة في السلاح.
لأن انا همشي لوحدي هيكون معايا حراسة عادية لكن الظابط احمد خلاص روح وانا مش هجيبه تاني.
بس خرجت من الفيلا لقيت احمد برة
انا:مش قولتلك روح يابني واديتك أمر تمشي وتروح ترتاح انت بتستهبل قاعد ليه.
احمد:مينفعش اسيبك عندي اؤامر بكده من محسن بيه وفضل باشا
ماشي ياحمد انا هتصرف معاك بعدين يلا بينا على بيت لميس علشان مامتها تعبت وكلم الحراسة اللي هناك تأمن الدنيا كويس ومش عايز معايا غير عربية فيها 4 حراس وانت وشكرا على كده يلا بينا.
واتحركت على بيت لميس واول ما وصلت اتصلت عليها انزلي يا لميس انا تحت.
لميس:عمار انا اسفة بس ماما مش هتقدر تنزل ممكن تطلع تشيلها.
انا:حاضر يا لميس طالع افتحي الباب والدور الكام.
لميس:الدور ال5 يا عمار واسفة مفيش اسانسير.
قولت لاحمد ام الدنيا لازم اطلع اجيب مامت لميس وانزل وخلى الحراسة واقفة حوالين العربيات ومحدش يجي ورايا ولا انت حتى.
وطلعت عند لميس اللي لقيتها منهارة من العياط وعيونها محمرة اوي قولتلها اهدي بس في ايه هتبقي كويسة متقلقيش هي فين.
قالتلي جوا يا عمار في الاوضة تعال معايا.
بس دخلت ولقيت نبيلة مامتها جمال ايه وجسم ايه حتى وهي تعبانة ومش دريانة بالدنيا هي بطل برضو.
اوصفلكم نبيلة لابسة قميص نوم اسود قصير يدوب مغطي كسها بالعافية والاندر اسود نفس لون القميص وجسمها أبيض ومليان بزازها متوسطة وحلماتها من النوع النايم لازم تتمص وتترضع علشان توقف.وبشرتها البيضاء تخليها تنور في الضلمة.
نرجع للواقع كفاية سرحان بدل ما لميس تقتلنا.
انا:طب لازم نلبس طنط حاجة وبعدين ننزل ساعديني يا لميس وهاتي انت الهدوم اللي ينفع تلبسها من الدولاب وعلى مهلك وبراحة وهتبقي كويس متخافيش.
لميس فاقت للوضع اللي احنا فيه وشافت مامتها كده فهمت انا قصدي ايه واكسفت
انا:يلا يا لميس بلاش تفكير كتير انجزي سرحانة في ايه.
لميس:حاضر يا عمار ثواني وراحت جابت هدوم من الدولاب.
لبسنا نبيلة الهدوم وخدنا بعضنا كلنا ونزلنا وانا شايل نبيلة بين احضاني وزبي عايز يقوم من مكانه من جمالها وجمال جسمها الطري.
دخلت نبيلة العربية بتاعتي واخت لميس قعدت ورا معاهم ولميس قعدت جنبي.
وسألت احمد على اللاسلكي اقرب مستشفي فين، عرفني الطريق واتحركنا على طول للمستشفي.
ونزلت شيلت نبيلة واحمد لقيته بيأمن مدخل المستشفى ووزع الحراسة على البوابة ودخل هو وحراسة لميس معايا ودخلناها الطوارئ.
وجيه الدكتور وقالنا كله يخرج برة وهنكشف عليها ونشوف عندها ايه.
ولميس منهارة هي واختها من العياط، بس قربت من لميس وخدتها في حضني وقولتلها اهدي هتبقي كويسة وهتطمني عليها دلوقتي.
وبعد نص ساعة خرج الدكتور وطمنا على نبيلة وعرفنا ان نبيلة كان عندها فقر في نسبة الاكسجين في الدم وده اللي سبب ليها الغيبوبة والدوخة اللي حصلت وان علاجها الأكل الكويس وراحة تامة من اي مجهود وممنوع تتحرك لمدة اسبوعين.
انا:شكرا يا دكتور تعبناك معنا. شوفتي بقي ياستي ادي طنط كويسة ومفيش حاجة الموضوع عد على خير وكلها شوية وهتفوق وتدخلي تطمني عليها انت واختك
الا صحيح انت اسمك ايه انا عمال اقول اختك اختك عرفيني عليكي بقي وكفاية عياط.
اخت لميس:اسمي نهال وانا عارفة انت مين من كلام لميس عليك.
انا:اي ده هي لميس بتحكي عني كتير ولا ايه قوليلي قالتلك ايه.
نهال:قالت كلام كتير حلو بعدين اقولك.
لميس:بس يا نهال بطلى رخامة.
انا:ماشي يا عسل يا صغيرة انت هنكلم كتير.
نهال بقي يا عزيزي القارئ حتة كيوت صغيرة كده جميلة في نفسها جسمها عود فرنساوي على بزاز بحجم الرمان الكبير وجسم رياضي وبشرتها برونزي بالشعر الناعم حاجة جنان كده تتأكل أكل.
بعد شوية فاقت نبيلة وسألت على لميس ونهال، ودخلنا كلنا ولميس عرفتني على نبيلة
انا:كويس انك بخير ووسطنا.
نبيلة:شكرا انك انقذتني ومسبتش لميس في ظرف زي ده يا عمار انا عرافك من حكاوي لميس عنك.
لميس:ياماما كفاية هو انت ونهال عليا.
انا:من الواضح كده اني اتشهرت عندكم في البيت اسيب حضرتك ترتاحي وهجيلك بكرة اطمن عليكي.
لميس:هوصل عمار واجي تاني يا ماما.
خرجت انا ولميس برة وكان احمد مستني وفضلت تشكرني وتقولي شكرا انك كنت جمبي وانا وقتها استغليت الفرصة بقي وقربت منها وقولتلها ولا يهمك هفضل جنبك وهكون معاكي وبوستها من رأسها وقولتلها الحراسة معاكي متقلقيش وتليفوني مفتوح اتصلي في اي وقت.
وسيبتها وروحت على الحسابات دفعت تكاليف المستشفى كلها وعديت على الكافتريا طلبت ليهم أكل هي ونهال علشان اكيد جعانين.
انا:احمد امن المستشفى كويس اكيد انا متراقب وعارفين ان لميس هنا هي ومامتها ومش عايز اي حاجة تحصلهم اطلب من محسن بيه حراسة كاملة على لميس واهلها من النهاردة ويجوا على المستشفى دلوقتي وانا هقدم لمحسن بيه تقرير بالطلب ده.
احمد:حاضر يا عمار متقلقش انا أمنت الدنيا كويس، المهم انك تروح انت ترتاح بقي علشان بكرة اليوم طويل.
رجعت البيت واحمد روح هو كمان دخلت الفيلا كانت الساعة 4 الفجر طلعت بهدوء لاوضة امي لقيتها نايمة لسه وشكلها مصحيتش قبل كده لأن الورقة زي ما هي.
دخلت قلعت هدومي ونمت جمبها زي ما كنت بس فضلت لابس الطقم البيتي بتاعي ونمت محستش بنفسي غير وهي نهي بتصحيني الساعة 9 وبتقولي قوم يا عمار يلا مش هتروح شغلك.
صحيت ولقيتها معيطة وباين عليها قولتلها مالك يا حبيبتي معيطة ليه مش قولنا منفكرش في حاجة بقي ونعيش حياتنا مبسوطين مع بعض.
ماما:عمار انت واخد الموضوع ببساطة كده ليه، احنا عملنا حاجة غلط وحرام مينفعش البساطة دي انا ندمانة بجد انت ازاي شيفني دلوقتي ونظرتي في عينك ايه انا اكيد قليت من نظرك.
انا:ششششش انت بتقولي ايه انت زي مانت عندي بحبك زي مانت وبحب كامي قبل اي حاجة وهعاملك كامي بؤة الاوضة دي غير كده انت مراتي وحبيبتي وموزتي ولبوتي وشرموطتي وكل حاجة.
لقيت وشها هدي شوية قولتلها طب تعالى بقي وانت حلوة اوي كده على الصبح علشان عايز افطر من جسمك الأول
ونزلت بوس في شفايفها زي المجنون اللي لاقي حاجة يأكلها وكان جعان اوي وانا فعلا جعان عايز اخليها تشبع وتشبعني معاها وفضلت ابوسها من كل حتة في وشها ونزلت براحة على رقبتها بلحس وببوس فيها براحة وبنهش فيها بسناني وبعلم في رقبتها وبنفخ فيها نفسي السخن المولع وبرفانها مجنني بنت اللبوة الجامدة دي.
ونزلت ابوس بداية صدرها من فوق ونزلت ليها حمالة القميص وظهر قدامي احلى بز شوفتي الاول وبعدها بز نبيلة ام لميس اللي اتمني أكله وارضعه هو كمان واجرب حلمتها النايمة بس خليني في حلمة نهي اللبوة الواقفة دي الاول ومسكت حلمتها بسناني وشدتهم لبرة وهي طلعت احلى ااااااااااااه منها براحة يا عمار براحة على بزازي يا حبيبي مش هتطير بزازي خلاص ملكك انت وبس انا تحت امرك يا روحي بس براحة على مامتك حبيبتك وانا برضو بمص في حلمتها بمزاجي وبلعبها بلساني وشفايفي اااااااه ارضع يا حبيبي انا هموت عليك و بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تاني، انا تعبانة اوي ومحتاجة دلعك ليا ونيكك فيا وعايزة زوبرك يدخل يفشخ كسي يلا كفاية انا سايحة لوحدي يلا انزل دخله في كسي افشخ امك يا حبيبي افشخني.
وانا دخلت زوبري في كسها وفضلت رايح جاي جواها وارزع في كسها السخن الجامد وفضلنا كده نص ساعة نبدل اوضاع وانيكها في كسها الجامد وهي تغرق الدنيا وتغرقني بعسلها الشهي والحلو ده لحد ما خرجت زوبري من كسها وجبتهم على بطنها من برة.
وبوستها من شفايفها ايه الجمدان ده يا نهي انت جامدة اوي
ماما:انت اللي جامد يا حبيبي وزوبرك جامد اوي وبيكفني وكبير اوي على كسي الضيق ده بس هاخد عليه واتكيف منه اوي يلا قوم بقي خد شاور.
انا:طب ما تيجي نستحمي سوا
ماما:لا كفاية ونبي انا كسي خلاص اتهري كفاية كده حرام عليك.
انا:تعالى ومش هنعمل حاجة.
قالتلي لا روح انت كفاية عليا كده وخلص وهتلاقي الفطر تحت اصلا وانا هقوم وراك.
قمت فعلا خدت شاور وفوقني اكتر ما انا فوقت من نيك نهي امي حبيبتي اللي فشختها علي الصبح وخرجت لبست وبصيت في الساعة لقيتها 11 قولت حلو اوي مدام الدنيا هادية كده يبقي مفيش جديد في الشغل.ونزلت لقيت نهي لابسة طقم بيتي عادي زي اي طقم بوستها من شفايفها وقولتلها نورتي يا ماما قالتلي احنا قولنا ايه برة الاوضة انا ماما وبس خلى بالك يا عمار قولتلها حاضر متكسفيش اوي كده.
قالتلي عمار صحيح انت خرجت امبارح أصل الصبح قرأت الورقة واستغربت انك نايم جنبي ومخرجتش يعني.
انا:لا خرجت يا ماما لميس اتصلت بيا وحكتلها كل اللي حصل ماعدا طبعا اني شوفت نبيلة بقميص النوم وجسمها كله كان قدامي.
ماما:قالتلي كويس انك صحيت ورديت عليها شكل البنت دي يا عمار معجبة بيك وانا عايزة اتعرف عليها وافرح بيك قريب بقي.
ولقيت وشها اضايق فهمت على طول انها خايفة ابعد عنها بعد ما دوقتها طعم النيك تاني قولتلها متخافيش يا نهي حتى لو اجوزت مش همشي من هنا ولا هبطل انيكك حتى لو قدام مراتي وقتها لانك مراتي الأولي
ابتسمت وقالتلي طب بطل بكش وكُل واتغذي يلا.
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة

وبس كده نكمل الجزء الجاي يا تري مين اللي اتصل على عمار وضرب عليه نار مستني التوقعات في الكومنتات وكمان رأيكم في تطويل الجزء المرة دي عدد الكلمات 3 اضعاف كل الاجزاء اللي فاتت
وبعد كده هنزل جزء كل 3 ايام علشان ظروف الشغل والكتابة بتاخد وقت علشان اطلع بجزء كبير

الجزء الخامس

وقفنا المرة اللي فاتت
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة
للحظة واحدة انا مبقتش شايف قدامي وبقي كل اللي يهمني احمي امي وبس وقومت شديتها في حضني على طول ونمت بيها على الارض وسمعت احمد والكل بيزعق وبيقوله لازم ندخل لعمار بسرعة، بس سارة اللي دخلت الأول ولقتني مرمي على الارض وواخد امي في حضني وخايف عليها امي وهي عمالة تعيط وتصرخ وتقولي مين دول وعايزين ايه منك.
بس انا اول ما شوفت سارة واحمد اطمنت وبدأت عيني تقفل ورميت ضهري على الارض وطلعت واخد رصاصة ناحية قلبي أكيد خدتها وانا بحاول احمي امي.
وبدأت عيني تقفل بس سامع كل حاجة من حواليا صرخات امي عليا وصرخات سارة واحمد وهما بيطلبوا الاسعاف بسرعة وبيخلصوا على المافيا اللي هجمت علي البيت كل ده انا سامعهم بس مش عارف اشوف ولا اتحرك.
اللي جاي ده كله هيتحكي على لسان امي واحمد وسارة
امي:يا سارة الحقي عمار بسرعة اطلبوا الاسعاف بسرعة فوق يا عمار فوق يا حبيبي متسبنيش وتموت انت كمان فوووووق يا عمار.
سارة:اهدي يا مدام نهي وتعالي معايا ألبسك حاجة علشان تعرفي تروحي معاه المستشفى اهدي شوية علشان خاطري والاسعاف على وصول متقلقيش هيبقي كويس وعمار قوي وهيعيش.
احمد:الاسعاف فين كل ده الخصو بسرعة عمار باشا بيموت وفقد الوعي.
امنوا الدنيا كويس قبل ما نخرج وعايز الشارع كله يتقفل متدخلش غير الاسعاف وبس.
وصلت عربية الاسعاف واحمد والدكاترة نقلوني للعربية وامي قاعدت معايا في العربية وعربيات الحراسة بقيت كلها ورايا والمفروض اني هروح مستشفى الشرطة علشان هتكون أمان ليا.
ماما:اوعي تسيبني انا عارفة انك سامعني اوعي تسيبني هعيش لوحدي ازاي انت ضهري وسندي وحبيبي وابني وكل حاجة ليا اوعي تسيبني احسلك بدل ما هموت وراك.
سارة:اهدي يا طنط نهي هيبقي كويس وهيقوم منها متقلقيش وهنأمن الدنيا كويس هناك.
ماما:تأمنو ايه ما انتوا هتضيعوا ابني اهو زي ما ابوه ضاع زمان برضو بسبب الشغل والقرف كان مالنا احنا ومال الشرطة ما كان عنده فلوس كتيرة من ورثي من اهلي واهل ابوه كان فتح اي شركة وبعد عن القرف ده.
طبعا سارة شغلتها تسمع وتتقبل العصبية من اي شخص وبدأت سارة تفهم كلام امي واشمعنا أمي بتقول ان ابويا برضو ماتت بسبب شغله المفروض ابويا ماتت موتة طبيعية جدا اكيد الموضوع ده في حوار كبير ولغز أكبر ولازم تفهمه.
عند احمد بقي
راحت على طول للمستشفي اللي فيها امي لميس واطمن عليهم وملقاش اي هجوم حصل هناك.
لميس:احمد انت هنا ليه لوحدك وفين عمار المفروض انه كان جاي معاك.
نبيلة:اه صحيح هو عمار فين انا عايزة اشكره على كل حاجة والفلوس الي دفعت.
احمد:لميس انا اسف بس انت فاهمة طبيعة الشغل وان عمار كان مطلوب حمايته من التنين عمار بيته اتعرض لطلق ناري النهاردة وهو كان بيحمي امه خدت رصاصة ناحية قلبه.
لميس:اااااااي انت بتقول ايه عمار كويس هو فين دلوقتي لازم اروح اشوفه وفتحت في العياط وبقيت منهارة.
نبيلة:انت بتقول اي ياحمد عمار مات ولا حصله ايه طمنا عليه ياحمد بلاش تسكت انطق.
احمد:عمار هيبقي كويس وهيفوق من الوقعة دي عمار قوي وجسمه هيستحمل بس لازم انتوا اللي تتنقلوا من هنا لأن التنين امر بالهجوم عليكم انتوا كمان ولازم تتحركوا معايا حالا.
لميس:هنتحرك على فين، انا لازم اروح لعمار، هو مسبنيش وقت ظروفي لازم ابقي جمبه.
احمد:اصلا هنقل مدام نبيلة لمستشفي الشرطة وعمار زمنه وصل للمستشفي هناك يلا بينا يا جماعة بسرعة قبل ما تحصل حاجة وانا معيش حراسة كفاية كلهم مع عمار.
واحمد أمن الدنيا علشان عارف ان لميس لو حصلها حاجة انا لو فوقت مش هسيبه وهموته لاني بليل
فلاااااااااش باك
احمد ركز معايا كويس انا حاسس ان التنين وصل مصر وطبعا مينفعش اكلمك في اي حاجة تخص شغلي لانك من الحراسات الخاصة مش التحقيقات بس انا اعتبرتك اخويا وهحكي معاك وتحتفظ بالسر ده ياحمد اوعي اي حد يعرفه.
احمد: متقلقش يا عمار سرك في بير خير قولي.
انا:التنين وصل مصر أكيد واول حاجة هيعملها اكيد هيخوفني بس امتي معرفش وطبعا اكيد انا متراقب وهو عارف اني خارج من عند لميس وهي تخصني اه يا احمد انا معجب بيها بس لسه مفتحتش بوقي معاها بحاجة غير لما امها تقوم بالسلامة.
لو حصلي حاجة ياحمد وانت معرفتش تحمي امي ولميس وانا عيشت وقتها هنسفك من على وش الارض لو جرالهم حاجة انت لسه ياحمد مشوفتش الوش التاني للعراف خلى بالك منهم كويس اوي.
نرجع من الفلاش باااااااك
يلا يا لميس لازم نتحرك مفيش وقت وكلهم خرجوا وركبوا العربية الخاصة باحمد والحراسة اللي معاه طلعوا وراه على مستشفي الشرطة بس وهما ماشيين احمد لاقي عربية دخلت وسط عربية الحراسة وعربيته وعرف ان كده التنين بعت العربية تخلص على لميس ولميس فهمت طبعا علشان شرطية هي كمان.
لميس:ماما اي حاجة تحصل تفضلي انت ونهال في العربية ومحدش فيكم يخرج منها ابدا فاهمين.
احمد هات واقي للرصاص اللي انت لابسه، احمد وقتها فك واقعي الرصاص من عليه ولميس اديته لامامتها واختها.
لميس:البسي ده يا ماما وانت يا نهال هتلاقي تحت رجلك واحد تاني البسيه اكنك بتلبسي جاكيت يلا بسرعة.
بص يا احمد وركز معايا كويس اوي خليك ماشي عادي لحد ما ندخل في حتة هادية وفجأة هدي العربية وهننزل انا هضرب على اللي جمب السواق وانت تضرب السواق وبلغ عربية الحراسة اكفئ اتنين ينزلوا في نفس اللحظة ويضربوا الاتنين اللي من ورا وبكده هنخلص منهم بدري بدري ما تحصل مشكلة واحنا قريبين من مستشفي الشرطة.
وفعلا بعدها بشوية احمد وقف ونزلوا هما الاتنين بسرعة جدا ولميس ضربت اللي جمب السواق واحمد ضرب السواق والحراسة ضربت باقي المافيا من وراه وكل ده نبيلة عمالة تصرخ وخايفة على لميس.
وركبوا العربية بسرعة واحمد قالها لميس بصراحة عمار مش في مستشفى الشرطة.
لميس:نعم امال عمار راح فين ياحمد ومتقوليش دي سرية معلومات ولا نيلة انا عارفة ان عمار واثق فيا فانجز وقولي.
احمد:هنوصل لمكان ووقتها هنتنقل لمكان تاني بس بطريقة خاصة ومختلفة علشان اكيد انت متراقبة من التنين انت كمان.
عند ماما وسارة بقي
وصلت عربية الاسعاف لجراچ تحت الأرض وامي استغربت احنا ليه كل ده مروحناش المستشفى وقالت لسارة هو في ايه يا سارة وليه كل ده عمار بينزف جامد.
سارة:منقدرش ندخل عمار مستشفى معروفة لان التنين مش هيسيبه وقتها وممكن يكون مجند اي حد من الشرطة واحنا منعرفش، عمار هيتنقل لمكان خاص بالامن العام ومحدش يعرف عنه حاجة غير انا واحمد ومحسن بيه وفضل باشا وبس.
بعدها بشوية عربية احمد وصلت لنفس الجراچ واتأكدوا ان مفيش حد جاي وراهم بس عربيات الحراسة اللي كانت معايا ومع لميس مدخلوش الجراچ.
فلاااااااااش باك
محسن بيه انا قربت اوصل لمبني مستشفى الشرطة وداخل على الجراچ اهو.
محسن:كويس اوي يا احمد عايزك بقي تنزل نقالة الاسعاف على انه عمار اللي فيها وطبعا امه تمشي جنب النقالة عادي لحد ما يدخل ولميس وكلكم تدخلوا المستشفى وبعدها انت عارف هتعمل ايه يلا بسرعة مفيش وقت.
نرجع من الفلاش باااااااك
احمد:لميس ده اللي مطلبه ان عمار يدخل المستشفى بس مش هيقعد فيها يلا نتحرك ولازم تساعديني وتهدي.
وفعلا اتحركوا كلهم وانا اتنقلت على النقالة ودخلوا بيا المستشفى ودخلت على اوضة العمليات على طول كان لازم الرصاصة تخرج من جسمي ويطمنوا عليا وبعدها اتنقل للمكان الجديد.
كلهم برة الاوضة مستنين اي خبر من الدكتور هعيش ولا هموت، هقدر اقوم وامشي تاني ولا هكون مشلول ولا حياتي هتوقف لحد هنا.
والكل بيعيط برة وامي عمالة تطمن نفسها اني هخرج بالسلامة ولميس قربت منها.
لميس:انا صاحبة عمار في الشغل اسمي لميس ممكن حضرتك تهدي وهيبقي كويس وهيخرج لينا بالسلامة انا عارفة هو قد ايه بيحبك لانه حكالي عنك كتير وانك اهم شخص في حياته واكيد هيرجعلك بس لازم يرجع يلاقيكي قوية وواقفة على رجلك مش تعبانة.
ماما:انت لميس بقي اللي كلمني عنك هو برضو اكلم عنك كتير وانك حلوة، حاضر انت عندك حق لازم اكون قوية علشان يخرج يلاقينا كويسين بوجوده وانت كمان متعيطيش وقربت من ودنها عارفة انك معجبة بيه وشكلك بتحبيه.
لميس طبعا وقفت العياد واكسفت ووشها ابتسم لما فهمت ان امي كمان حبيتها وعرفت هي بتفكر فيا ازاي.
ونبيلة ونهال قربوا منهم والكل بقي يدعيلي لحد ما اقوم بالسلامة واخرج ليهم.
عندي انا بقي جوا دوامة الحلم والغموض انا حاسس اني موت خلاص وظاهر قدامي مكان جديد ومفيش حواليا ناس خالص بس سمعت صوت من بعيد بيندهلى يا عمار يا عمار وانا بقرب ناحية الصوت ده.
وفضلت أقرب أكتر لحد ما وصلت ولقيت اللي قدامي هو ابويا اللي وحشني اوي.
ابويا:تعال يا عمار معايا اقعدي جمبي هنا عامل ايه وحشتني.
انا:كويس يا والدي انت عامل ايه سيبتني بدري اوي ومشيت ليه.
ابويا:ظروف الدنيا والحياة يا عمار وأكيد انت فهمت دلوقتي ان الظروف والقدر مش حاجة بايدينا دي نصيب وكل واحد فينا هيعيشه ويشوفوا يابني.
انا:اديني جتلك ومش همشي تاني وهقعد هنا بس ماما انا زعلان عليها اوي هتبقي لوحدها كده.

في الوقت ده جوا غرفة العمليات الدكتور بيلاقي ان قلبي وقف ومبقاش في نبض خلاص.
وخرجت ليهم الممرضة والكل اجمع حواليها يسألوها انا كويس ولا ايه وهخرج امتي.
بس هي بكل صوت حزين ومحزن البقية في حياتكم عمار باشا ماااااااااات
وقتها الكل في نفس واحد صريخ وعياط وامي وقعت من طولها ولميس انهارات خالص حتى نبيلة ونهال اللي مش يعرفوني غير من يومين عيطوا عليا.
وكل ده انا شايفه من وانا قاعد مع بابا بنكلم وقالي شايف الناس بتحبك ازاي هتسيبهم وتمشي بدري كده.
انا:انا تعبت يا بابا خلاص انا لسه صغير وشوفت كتير وكل ده بسبب اني بيقوله اني بكمل اسمك وسمعتك ومسيرتك فهمني يابابا الوضع ايه.
بابا:هتفهم كل حاجة في وقتها يا عمار ولا اقولك يا عراف، العراف مينفعش يمشي غير لما يجي الاوان بتاعه وانت اوانك مجاش يا عراف بس المرة دي انت هترجع، وانت واحد تاني خالص وهتفهم مع الوقت ليه.
واه حاجة كمان يا عمار، اهتم بمامتك كويس وانت أكيد فاهم قصدي مع ان ده غلط بس هي معندهاش حل تاني.
ارجع يا عمار ارجع بقولك وفجأة لقيت صوت ابويا اختفي من قدامي والدنيا بقيت ضلمة.
وفي اوضة العمليات قبل ما يفصلوا جهاز ضربات القلب لقه قلبي رجع تاني للحياة والعراف رجع علشان يشوف القدر مخبيله ايه.
وخرجت الممرضة بسرعة تبلغهم وقولتلهم في خبر معرفش هقوله ازاي.
امي بعد ما فاقت:حرام عليكي كفاية اخبار وحشة كفاية ابني مات وهو لسه صغير وكل ده بسبب شغله وقرف.
ولميس:انطقي حضرتك وكفاية لعب باعصبنا بجد.
الممرضة:العراف رجع للحياة من تاني ومنعرفش ازاي ده حصل بس دي حكمة من القدر مش بايدينا متقلقوش حالته مستقرة والعملية شغالة.
الكل وقتها فرح اني اتمسكت بالحياة ورجعت تاني بس الغريبة هي الممرضة عرفت منين اني العراق محدش يعرف اللقب ده غير محسن بيه وفضل باشا ولميس والحراسة بتاعتي والمفروض التنين حتى امي متعرفهوش.
استمرت العملية لمدة يوم كامل بسبب خطورة مكان الرصاصة اللي كانت جنب قلبي بكام سنتي بس قدر الدكتور يخرجها.
وانتهت العملية ومعرفش حالتي هتبقي ايه بعدها.
وخرج الدكتور ليهم وكلهم كانوا قاعدين في اوضة جنب اوضة العمليات بسبب فقدان توازن امي.
الدكتور:العملية عدت على خير وهيقوم بالسلامة قريب بس ليه منعرفش العملية سابت اثر في جسمه ولا لا.
امي ولميس في نفس واحد:يعني ايه يا دكتور عمار ممكن يرجع فيه حاجة.
الدكتور:هو دلوقتي في العناية المشددة ولو عدت ال24 ساعة اللي جايين دول على خير وقتها عمار هيقوم سليم اسيبكم انا.
واحمد خرج برة واكلم مع الدكتور وعرفه اني المفروض اتنقل لمكان تاني كحماية ليا بس الدكتور رفض وقال مينفعش اتحرك خالص من مكاني وده في خطورة على حياتي والحراسة تدخل المستشفى.
وفعلا مفيش اقل من 5 دقائق وامي لقيت كل الدور بقي حراسة وشرطة وكلهم بيحموني (خليك فاكر يا عزيزي القارئ انا مش ظابط عادي انا ظابط في اقوي جهاز في البلد).
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة خالص
مجموعة ناس قاعدة بتكلم كلام اجنبي على عربي على فرنساوي وحاجات غريبة بتحصل بس هنحكي المشهد بالعربي.
الصوت 1:بيقولوا ان العراف مماتش ورجع تاني للحياة والعملية احتمال كبير تنجح.
الصوت 2:لو الباشا عرف ان العراف عايش هيفرح اوي لان عايز لسه يلعب معاه ماتش كبير وطويل.
الصوت 3:مظنش ان الباشا مستني العراف يقوم خصوصا ان في واحد من اللي حوالين العراف شغال مع الباشا وخاين ليهم بس لحد دلوقتي العراف معرفش حاجة.
الصوت 4:انا واثق ان العراف مش هيسكت عن اللي حصله ده ومش بعيد يسيب الشغل الرسمي ويفضي للباشا وتبقي حرب شخصية مش مجرد شغله وبيعمله.
وهما قاعدين دخل عليهم شخصي متخفي في قناع هنسميه المُقنع دلوقتي لحد ما نعرف هو مين.
المُقنع:العراف عايش والجاسوس اللي هناك عرفني كل حاجة انه مات في الاول وقلبه وقف وبعدين رجع للحياة من تاني فجأة ومن وقتها الدكاترة والمستشفي فهمه ان دور العراف متنهاش والقدر عايزه يعيش تاني.
الصوت 1:طب يا باشا بخصوص وضعنا احنا هنعمل ايه دلوقتي احنا كلنا جينا مصر والمفروض منجيش هنا دلوقتي.
المُقنع:كل واحد فيكم هيرجع بلده تاني وانا كمان هرجع المقر الرئيسي بتاعي لحد ما نشوف العراف هتكون حركته الجاية ايه.
الصوت 1:خلاص يا باشا انا هرجع تركيا وهكمل شغلي وحياتي طبيعي جدا.
الصوت 2:وانا كمان هرجع فرنسا وهكمل شغلي عادي ومستني الامر الجديد.
الصوت 3:وانا هرجع لندن وهستني الاوامر الجديدة.
الصوت 4:وانا ياباشا عينك اللي بتشوف بيها هنا في مصر ولو حصلت اي حاجة أكيد هبلغك اول باول.
المُقنع:تمام تقدروا تتفضلوا دلوقتي وطبعا لو حد سألكم رجعتوا من الاجازة بتاعتكم ليه هتتحجوا باي حجة ومتتواصلوش مع بعض نهائي انا هعرف اجمعكم تاني.

بعد ما الاجتماع خلص دخل الحارس الشخصي للمُقنع ودراعه اليمين وهو بيكلم انجليزي.
الحارس الشخصي:ناوي على ايه يا تنين هتمشي وتسيب مصر ولا هنفضل هنا ونشتغل على الخطة الجديدة.
التنين:هنرجع ايطاليا وهنكمل شغلنا من هناك ولينا زيارة تاني لمصر.

عندي في المستشفى عايش في دوامة كبيرة ومبقتش حاسس بالدنيا من حواليا خالص وكل ده معرفش بيحصل ايه مع اهلى وناسي بس خلاص كفاية كده عد اسبوعين وانا في غيبوبة.
العرااااااف رجع للحياة وفتحت عيني.
الممرضة:اهلا برجوعك يا عمار باشا اخيرا فتحت عينك كويس انك بخير الدكتور هيجي حالاً.
انا:انا بقالي قد ايه هنا وفين امي هي كويسة.
الممرضة:بقالك اسبوعين هنا في غيبوبة من بعد العملية بس كانت عملية خطر وكبيرة ارتاح دلوقتي ووالدتك وكل الناس بخير ومحدش فيهم مشي كل المستشفى مقلوبة علشانك.
جيه الدكتور وكشف عليا وعمل الاختبارات والفحوصات علشان يأكد ان كل اجهزة جسمي شغالة سليمة.
الدكتور:واحد غيرك مكنش هيقوم من العملية دي سليم وكان لازم العملية دي تسيب أثر في جسمه بشلل او فقد الحركة في جزء من اجزاء جسمه بس انت بطل قوي وقدرت تعدي المحنة دي بخير والقدر وقف جمبك.
انا:هخرج امتي يا دكتور وعايز اشوف امي اكيد قلقانة عليا.
اهدي يا بطل كده مفيش خروج من هنا لسه بدري ولسه ممنوع الزيارة لازم تعدي 24 ساعة على صحيناك ونطمن عليك وبعدها ننقلك اوضة عادية.

دخل الدكتور على الاوضة اللي فيها امي ولميس ونبيلة ونهال وسارة
الكل:خير يا دكتور في اخبار جديدة طمنا.
الدكتور:عمار باشا فاق بالسلامة وفتح عينه مبروك يا جماعة كلها 24 ساعة هيفضل تحت الملاحظة ولو الدنيا تمام هيتنقل في الاوضة بتاعته.
امي:اووووف اخيرا هم وانزاح كويس انه بخير دي اهم حاجة عندي رجعلي بالسلامة ميقدرش يسيبني عارف اني روحي فيه.
لميس:قام بالسلامة يا طنط ورجع لينا قصدي رجع ليكي.
امي قربت منها وقالتلها رجع لينا يا حبيبتي كفاية وقفتك جمبه وهو اكيد حاسس بوجودك وانا واثقة ان عمار بيحبك.
لميس وقتها وشها فرح جدا واكسفت اكتر من الطبيعي.
ونبيلة ونهال وسارة:قالوا نفس الكلام بفرحة وكل حاجة.
ووصل الخبر لاحمد ومحسن بيه وفضل باشا اني قمت بالسلامة بس لسه مخرجتش من العناية المشددة.

عدت ال24 ساعة بخير وسلامة واتنقلت لاوضة عادية واول شخص طلبت اشوفه هي امي حبيبة قلبي.
امي:اخيرا شوفت بخير وسلامة وحشتني اوي يا حبيبي كده تخوفني عليك وكنت عايز تسيبني وتمشي اهون عليك ده انا نهي مامتك حبيبتك.
انا:مقدرش اسيبك يا حبيبتي رجعتلك اهو، مع اني كنت همشي وشوفت بابا واكلمت معاه بس هو قالي مينفعش امشي دلوقتي القدر لسه عايزني في الدنيا وكمان وصاني عليكي جامد اوي.
ماما:متتعبش نفسك طيب بعدين هنكلم وافهمك منك كل حاجة اسمعني كويس بقي ومتكلمش خالص.
وحكتلي امي وقتها على كل حاجة حصلت، امي اه كانت منهارة وتعبانة بس مركزة في كل حاجة حصلت حواليها من اول ما خرجنا في الاسعاف لحد ما فوقت (زي ما انا حكيت ليكم بظبط ماعدا شوية حاجات هنبقي نرجعلها فلاش بااااك لما اخف واقوم بالسلامة)
امي:المهم بقي مش هتشوف حبيبة القلب التانية.
انا:مين دي اللي حبيبة القلب التانية انا مبحبش حد غيرك انت اصلا ومش هشوف حد غيرك.
امي:لا ازاي في حبيبة قلب تانية هتعمل نفسك عبيط قصدي على لميس، انت تعرف انها ممشيتش لحظة واحدة حتى وفضلت قاعدة معايا الاسبوعين كلهم بنفس هدومها على فكرة لميس بتحبك وانا عارفة انك بتحبها فبلاش تستهبل ياواد.
انا:طب يرضيك يعني الناس تشوفي كده وانا دقني طويلة مترين قدامي وشعري بايظ ومش متظبط خالص كده.
امي:انت قمر في كل حالاتك هما يعرفوا يخلفوا حد شبهك ولا حتى في ربع جمالك (القرد في عين امه غزال)
خرجت امي من الاوضة وبعدها بشوية الباب خبط ودخلت لميس عليا وهي كان شكلها حلو اوي حتى بالهدوم اللي متغيرتش من اسبوعين وريحتها جميلة بجد مش مجاملة.
لميس:اخيرا رجعتلنا....احم قصدي رجعت بالسلامة عامل ايه يا عمار.
انا:بخير يا عسل انت اي الجمال ده ارجع للدنيا اشوف قدامي الدنيا نفسها بالقمر ده كله.
لميس:احممم انت بتقول ايه اسكت انت تعبان انا قولت اطمن عليك ولسه هتقوم بس مسكتها.
انا:تعالى هنا رايحة فين هي دي مقابلتك ليا يعني بعد ما رجعت من الموت مش عايزة تقوليلي حاجة وتستغليها فرصة.
لميس وقتها كانت قريبة من جسمي اوي و وشها قدام وشي ونفسها كله مختلط بنفسي.
لميس:احممم...عمار انا كنت خايفة عليك اوي كويس انك رجعتلي ايوة رجعتلي مش هخبئ عليك انا من اول ما شوفتك وانا اعجبت بيك وحبيتك بجد وكان نفسي القي الشعور ده منك انت كمان بس طنط نهي قالتلي وطمنتني انك بتحبني زي ما انا بحبك صح يا عمار ولا ايه.
انا:صح يا قلب عمار وخدت شفايفها في بوسة طويلة محستش بنفسي غير وامي بتفتح الباب علينا.
امي:احممممم انا جيت في وقت مش مناسب شكلي كده.
لميس:بعدت عن طول لا يا طنط اتفضلي هو اللي قليل الادب وشديني.
انا:حصل ياباشا ملهاش ذنب يا نهي انا اللي قليل الادب وقامت لميس خرجت بسرعة من كسوفها وانا ونهي فضلنا نضحك.
وبعدها بشوية الكل دخل.
احمد:اهلا برجوعك يا عراف ايوة كده مينفعش العراف يموت غير وهو عارف كل حاجة ولا ايه يا عمار.
انا:عندك حق ياحمد وانا فعلا عرفت كل حاجة بس مش وقته الكلام ده.
سارة:اهلا برجوعك يا عمار، انا اسفة على تقصيري في حمايتك وحماية بيتك يا عمار انا اسفة بجد وشوف انت حابب ايه وانا هنفذه.
انا:متعتذريش يا سارة على حاجة غصب عنك ده نصيب وانا نصيبي كده.
وكان في شخص من ضمن الحراسة ظابط زي احمد بس كان تبع حراسة لميس.
احمد:اعرفك يا عمار بالظابط عز كان هو المسؤول عن تأمين لميس وحماية بيتها من اول يوم بس مجتش فرصة اعرفك عليه.
عز:اهلا برجوعك يا عمار باشا وبعتذر عن اي خطأ صدر مني انا كنت دائما في حماية وخدمة الظابط لميس.





.
انا:ولا يهمك مفيش اي حاجة حصلت المهم ان لميس واهلها بخير ده المهم عندي وبس.
نبيلة مامت لميس:كنت هزعل اوي يا عمار لو كنت سيبتنا ومرجعتش تاني اه انا اعرفك من يومين مش زي ما لميس تعرفك من فترة بس بجد انت دخلت قلبي وحبيتك اوي وكنت زعلانة اوي وانت في الغيبوبة.
انا:تسلميلي يا نبيلة ولا اقولك يا طنط اصل نهي هانم مش معوداني اقول غير بالاسماء علشان مكبرش حد وضحكنا.
نبيلة:قول زي ما تحب اي حاجة تعجبك المهم انك بخير.
نهال اخت لميس:اهلا برجوعك يا عمار مش هنسي وقفتك جمب ماما وقت تعبها وقتها عرفت ان بابا مماتش وان القدر بعتلنا ضهر وسند وحد يهتم بينا ويخاف علينا تاني وانا من اللحظة دي اعتبرتك ضهري وسندي ولا عندك اعتراض يا عمار.
انا:لا يا باشا معنديش اعتراض اؤامرك تتنفذ وضحكنا كلنا.

بس الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول.

ماشي يا عراف كده انت بتتحداني وهنشوف مين هيكسب انا ولا انت

تفتكروا مين الجاسوس وعمار عرف فعلا كل حاجة ولا بيرمي كلمة وخلاص هنعرف كل ده في الاجزاء الجاية
طبعا الجزء ده مكنش فيه اي مشهد جنسي وبعتذر عن كده بس عمار عايز كده

الجزء السادس

وقفنا المرة اللي فاتت لما عرفنا ان الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول
عد أسبوع من وقت ما فوقت واي حد كان بيجي يكلم معايا في الشغل مكنتش بكلم خالص.
اهتميت في الأسبوع ده اني أحسن علاقتي بلميس واقرب منها اكتر وكمان نبيلة بقيت قريبة من نهي اوي ونهال كمان بقت تحبني بشكل كبير.
انا:لميس انا زهقت وعايز اخرج كفاية كده بقي.
لميس:الدكتور مقالش يا عمار انك ينفع تخرج دلوقتي لسه.
انا:طب امي واهلك فين.
لميس:لسه مجوش ماما مع مامتك في البيت ومعرفش عنهم حاجة.
انا:طب مادام الدنيا حلوة كده روحي للتمريض قوليلهم ممنوع حد يدخل علينا لان انا تعبان وعايز انام وبلغي احمد ميدخلش حد حتى لو امي.
لميس:اشمعنا يعني انت تعبان بجد مالك في ايه.
انا:مفيش حاجة اسمعي الكلام يلا.
خرجت فعلا لميس بلغت التمريض محدش يدخل عليا علشان انا طلبت ارتاح وكمان بلغت احمد يبعد الحراسة شوية عن باب الاوضة.
لميس:اديني سمعت كلامك في ايه بقي.
انا:في كل خير يا قطة انت وحشتيني ومش قادر امسك نفسي عنك.
وقمت اتحركت ناحية لميس ومسكت ايديها ايوة انا هايج على لميس وعايز انيكها.
لميس طبعا شيفاني بشورت وتيشرت خفيف وزوبري كله باين ومتحدد من تحت الشورت.
تعالى يا قلبي انت مجنناني عليكي من وقت ما صحيت
وقربت من شفايفها وخدتها في بوسة عميقة وطويلة وسامع صوت انفاسها بيعلئ وبتفرك رجليها في بعض.
لميس سخنت اوي لميس شهوانية وشهوتها عالية وانا بعشق في النوع ده اللي شهوته عالية.
وقربت شفايفي من ودنها وهمستلها بحبك يا لبوتي وايدي وقتها كانت على بزازها وهي ساحت خالص لما شتمتها وعرفت ان لميس ده مزاج ليها.
ارفعي ايدك يا حبيبتي وسبيلي نفسك خالص.
وفكيت ليها البرا بايد واحدة ووقتها ظهرت قدامي اجمل بزاز بعد بزاز نهي امي بالنسبالي.
بزازها كبار ومنفوخين لقدام واقفين اكنهم مدافع مستعدة لهجوم العدو وانا العدو وقربت لساني من حلمتها وسمعت منها احلى كلمة احححححح براحة يا عمار يا حبيبي كان تفسي فيك اوي براحة عليا ارضع بزازي حلو يا عمار بس براحة علشان بزازي حساسة.
وانا مبردش عليها كل اللي هاممني ارضع واكل البزاز المدافع دي ومسكت البزة في ايدي وفضلت ارضع وامص في حلمتها الواقفة اللي قد ربع صوباعي من كتر جمالها وقلعتها الجزمة ورفعت جسمها على السرير وخلعت انا كمان التيشرت وروحت على طول قفلت باب الاوضة ورجعت.
رجعت للبوة لميس نايمة على السرير وبزازها باصين لفوق ولسه هي تحت لابسة الجينز زي ما هي.
طلعت فوقها ومسكت بزازها رضاعة بعنف واحط حلمتها اليمين بين سناني وحلمتها الشمال بفروكها بايدي ولميس بتنهار تحت مني وااااهاتتتتها عبت الاوضة بس ببوس قيها علشان توطي صوتها شوية.
اهدي يا لميس هيسمعونا وهيتعرف بنعمل ايه وانا مش عايز حد يضايقك.
لميس:كسم اي حد يا عمار الحس ومص بزازي انا بحبك اوي ونفسي فيك من اول يوم ارضع بزاز لبوتك يا حبيبي.
وانا اتبسط اوي من جراءة لميس لاني احب الست اللي تحت مني تكون شرموطة بالكلام والافعال وهجمت على بزاز لميس رضاعة وفضلت اشد في حلمات بزازها بسناني وشفايفي لحد ما لقيتها بتقولي كفاية كده انزل لتحت شوية.
انا:انزل لتحت فين واسيب البزاز الحلوة دي لمين.
لميس:انزل لكسي يا عمار كسي نار قلعني البنطلون ونيك كسي ااااااااااه احححححح نار فوق وتحت وكل حتة في جسمي ناااااار احححححح يلا يا عمار انزل وبدأت لميس تتلوي في السرير شهوتها عالية اوي.
نزلت بايدي بحسس على بطنها وبلعب في سرتها بايدي وبدأت أفك زراير البنطلون وشوفت بداية الاندر بتاع لميس ومسك البنطلون ونزلته شوية لحد ما الاندر كله ظهر وكانت لابسة اندر سبعة بس بوسط رفيع.
الاندر كان لونه اسود وهو على جسم لميس البرونزي يجنن ومليان عسل من برة وكل ده ايدي على بزازها بتنقل بينهم وهي اهااااااتها و الوحوحة بتاعتها مش واقفين احححححح نار يا عمار يلا يا حبيبي كسي تحت امرك انزل الحسه انزل افشخه ونيكه المتناك ده يلا يا عمار اااااااااه متعني.
وانا بقيت نار من لميس خلاص، بس برضو انا المتحكم فيها وعايز اعمل اللي على مزاجه بدات ابوس وركها بفخدتها جامد واعلم فيهم بسناني وهي احححححح طريقتك تجنن يابختي بيك بحبك اوووووي.
وقتها سيبت فخدتها وطلعت ليها وبوستها من شفايفها الفراولية دي اللي عمالة تقول كلام مكيفني ومهيجني عليها اوي لاني انا بحب الشرمطة ولميس شرموطة تحت مني ودي طبيعتها التانية اللي ظهرت معايا انا وبس وانا واثق ان لميس اول مرة تسيب نفسها لحد او تكلم بالشكل ده.
نزلت بايدي بفرك كسها من فوق الاندر واول ما حطيت ايدي لميس جابت شلال عسل حرفيا شلال ااااااه احححححح بجيب يا عمار بجيب عسلي اااااااااه حرام عليك تعبتني اوي عملت فيا ايه.
حبيتك يا روحي وبدلعك يا لبوتي ومش هسيبك غير وانا مريحك.
ونزلت نزلتلها الاندر وشوفت احلى كس لبنوتة حتى بعد اللي نكتهم بعد كده لميس كسها مدملك ومقلبظ في نفسه زي نهي امي بس نهي على كبير ومدلدل لكن لميس علشان لسه كسها بخيره مدلدلش لسه.
انا مقدرش اسيب الفاجر ده كده وهو بيلمع من عسل كسها نزلت على طول لاحسه بطول لساني اكني بنظفه وقفشت في زنبورها الكبير اللي اكيد ان لميس مش مطاهرة علشان كده شهوتها عالية وانا احب كده وبقيت اشفوط في زنبورها اهمممممممم وابوسه اوي والحسه ولميس خلاص فرجت علينا المستشفى من ااااهاتها وصوتها بس كسم اي حد المهم متعتنا انا وهي.
وبدأت الحس بلساني بين شفايف كس لميس الوردي الحلو ده بس كسها نفسه كان لون الشكولاتة وانا بحب اللون ده بيبقي جنان في النيك واحلى كس هو الكس الشكولاتة ومن جوا محمر ووردي في نفس الوقت وبعدت شفايف كسها بين ايديا وحطيت لساني مكان حمامها وبدأت امصلها اوي والحس كسها الجامد ده وانيكها بلساني رايح جاي.
انا مركز وواعي اه كس لميس مجنني لكن مش عايز افتحها دلوقتي عايز افتحها في بيتي واسمع احلى موسيقي اهااااااات منها وقتها.
كملت لحس في كسها لحد ما لقيت جسمها بيترعش جامد عرفت انها هتجيب.
هتجيبي يا لبوتي طب يلا فاتحلك بوقي اهوو هاتي شلالك يا شرموطة وهي اول ما شتمتها نطرتهم في وشي وخرجت احلى نافورة عسل ومياة من كسها لميس هايجة اوي ومتناكة اوي وهتمتعني جامد اختياراتي دائما صح.
وقتها قلعت الشورت وقربت زوبري من بوق لميس هي فاقت وفتحت عينها ومسكته احححححح كبير اوي يا حبيبي كل ده هيدخل في كسي ازاي.
مقدرش استحمله ياعمري انت كده هتفشخني مش هتنيكني وبس.
قولتلها طب كفاية مجاملات وحطيه في بوقك وهي بدأت تدخله بس باين اوي انها اول مرة مش عارفة تمص زوبري عمالة تخبطني بسنانها وتحس انها بتعضني مش بتمص زوبري قولتلها خلاص يا لبوتي كفاية.
ورجعت تاني بين بزازها الحلوين ده حطيت زوبري ضمنهم وضميت بزازها على زوبري وبدأت انيك بزازها رايح جاي رايح جاي وهي منهارة تحت مني وعوزاني انيك كسها وانا اقولها لا مش هيحصل النهاردة.
فضلت انيك في بزازها وادعك فيها بتاع عشر دقائق ولسه هي نار وانا نار اكتر منها وكسها مش ساكت بينزل عسل ولبن وغرقت فعلا ملاية السرير.
نزلت بزوبري على كسها في بداية زنبورها وهي افتكرت اني هفتحها وفضلت تتلبون عليا احححححح زوبرك الكبير هيفشخني دلوقتي اااااه يا حبيبي نار جوا احححححح طفيها
بس انا قربت من ودنها وقولتها بعينك اني افتحك النهاردة لسه بدري.
وبدأت افرش كسها افرشه اوي واطلع وانزل بين شفايف كسها وفضلت ادعك في زنبورها وبزازها وانا بفرش كسها وهي منهارة تحت مني وبتطلع اهات مكتومة في المخدة لميس بجد كسها بيلمع كله من كتر عسلها وعسل زوبري.
وفجأة لقينا الباب بيخبط واحمد الفصيل عايزني.
قربت من ودنها قولتلها متعمليش صوت اكننا نايمين وتعالي يلا مصيلي خليني اجيبهم.
هي قامت على حيلها وعملت وضع الكلب وانا نزلت قدامها وزوبري ناطر في وشها وهي فتحت بوقها وبدأت تمص في رأسه الاول وبعدين تلحسه من الجوانب وبدأت تدخله في بوقها وانا ماسك راسها بايدي والايد التانية بلعب في بزازها الجامدة اوي وهي بتمص وبدأت تفهم تمص ازاي وانا خلاص مش قادر وعايز اجيبهم لسان لميس نار بجد من الهيجان اللي هي فيه وبعد حوالي 10 دقائق ولا حاجة بدأت اجيبهم في بوق لميس بس هي كانت اول مرة وقرفانة فخرجه كلهم برة على شفايفها جبت مناديل ومسحتهم ليها من جمبي ورميتها في الزبالة.
ومسحت زوبري وهو لسه واقف وبيترعش شوية، وقولتلها تعالي في حضني وبلاش تكلمي في اي حاجة دلوقتي وزي مانت.
وخدتها في حضني وهديتها بالكلام ودلعتها شوية بكلام رومانسي وقد ايه هي جميلة.
لميس:عمار انا اسفة بجد على اللي حصل دلوقتي هتشوفني بنظرة وحشة انا عارفة وده حقك.
انا:شششش بلاش هبل انت بتقولي ايه انت حبيبتي وقريبة هتجوزك يعني انت في مقام مراتي وبعدين اتمتعنا سواء وخلاص اللي فات فات.
لميس:عمار اكيد انا وحشة وقولت كلام وحش.
انا:مع نفسي احيه هي لميس من النوع اللي لما بتيهج مش بتعرف هي بتعمل ايه ولا بتقول ايه علشان كده هي حاسة بس مش متأكدة هي عملت ايه.
كملت ليها وقولتلها انت فل الفل يا قلبي وكنتي جامدة اوي وانا بحبك كده ومتزعليش نفسك انت كنتي عوزاني وانا عايزك تعالى معايا زي مانت.
بس هي وهي قايمة خبتها جسمها بايديها وكانت مكسوفة اوي تقول اكنها واحدة تانية خالص اللي كانت تحت مني من شوية.
دخلت حمام الاوضة غسلت زوبري اللي لسه واقف ده ومش عايز ينام قولت يمكن يهدي وينام.
وجبت مناديل وبليتها شوية ومسحت لي لميس وشها وبزازها بعد عذاب وكل شوية اقولها ابعدي ايدك يا حبيبتي سبيني امسحلك انا وهي مكسوفة.
قولتلها طب خلاص انا هخرج وانت اعملي لنفسك.
خرجت انا ولبست وظبطت سرير المستشفى وكان في معطر على الكومدينو رشيت منه في الاوضة وخليت كل حاجة تمام ولا اكن حصل حاجة.
عند لميس جوا في الحمام:
حاسة بالذنب وانها سابتلي نفسها ومضايقة وفكراني هشوفها وحشة وقليلة الادب.
بس انا خبطت عليها لميس محتاجة حاجة ممكن ادخل.
قالتلي ادخل بس غمض عينك.
قولتلها حاضر يا ستي ودخلت بس فتحت عيني وضحكت عليها وهي اكسفت اوي ولفت بجسمها الناحية التانية استغليت وقتها الفرصة ومسحت ليها بالمنديل على طيزها الغرقانة من عسل كسها وقولتلها لفي انا هظبطك وانت غمضي عينك انت حبيبتي وانا شوفتك خلاص متتكسفيش مني.
وهي سمعت الكلام بعد عذاب ولفت وشها ليا ومسحت ليها على صدرها كله وكسها ونظفتها ولبستها الاندر وقولتلها البرا برة تحبي تخرجي كده ولا اجبهالك.
قالتلي اللي تحبه انت قولتلها طب تعالي معايا وخرجنا برة في الاوضة وقعدتها على السرير ولبستها البرا لان هي اعصابها سايبة ولسه مش مستوعبة اللي حصل دلوقتي وانا اللي لازم اهتم بيها.
نصيحة يا عزيز القارئ البنت اللي بتحبك هتحبك اكتر وقت ما تهتم بيها بعد ما تخلص معاها علاقة اياً كان شكل العلاقة او حتى مدتها المهم تحتويها وتهتم بيها مش تسيبها وتقوم.
كملت لبس لميس وبعدين قولتلها قادرة تكملي اللبس انت وتظبطي حالك وتحطي الميك اب وكل حاجة قالتلي ايوة تسلملي يا حبيبي قولتلها اخيرا سمعتها منك وانت واعية.
ايوة لميس اول مرة تقولي حبيبي وهي فايقة لكن من شوية كانت مش دراينة بحاجة غير كسها وزوبري وبس.
لبست لميس وفتحت انا باب الاوضة براحة وقعدنا انا وهي
انا على السرير وهي على الكنبة اللي جمب السرير ووشها بقي منور وجميل اكتر من الاول.
انا:لميس انت احلويتي اوي ليه كده.
لميس:عمار متكسفنيش بجد بدل ما اقوم واروح حرام عليك سيبني ونبي ساكتة.
ولقينا الباب بيخبط واحمد اللي برة قولتله أدخل.
احمد:انت كويس انا قلقت عليك خبطت عليك من نص ساعة وانت مردتش ولا انت ولا لميس وقبلها بنص ساعة الممرضة قالتلي ان لميس طلبت محدش يزعقكم خالص.
انا:ايوة يا عم المحقق كونان طلبت اني انام شوية ومحدش يدخل ولميس فعلا نامت هي كمان ولسه صاحيين اهو يدوب لميس غسلت وشها وفاقت وفتحت الباب حاجة تانية حضرتك وروحت ضاحك معاه.
احمد:ياعم خلاص متزوقش خوفت عليكم يكون حصلك حاجة.
انا:امي ونبيلة ونهال فين سارة معاهم ولا لا.
احمد:ايوة سارة معاهم وبتحميهم متقلقش.
انا:طب انا عايز اخرج فورا من هنا زهقت بقي وكفاية كده وانا بقيت قادر اتحرك واعمل مجهود جامد كمان.
وقتها لميس بصتلي وابتسمت وراحت باصة في الأرض.
احمد:مينفعش الدكتور مقالش انك تقدر تخرج.
انا:خلاص خليكم انتوا هنا بقي انا هخرج لوحدي هتيجي معايا يا لميس ولا هتعمليلي برضو تحقيق.
لميس:لا معاك يا عمار انت بقيت كويس فعلا بس علشان اطمن عليك ومقلقش لازم الدكتور يجي يشوفك.
احمد:هروح اجيب الدكتور علشان تخرج انا عارفك يا عراف مش هتسكت.
جيه الدكتور وكشف عليا وقال ينفع اخرج بس معملش مجهود كبير لان باين من عضلات قلبي اني اجهدت نفسي جامد النهاردة.
انا:تمام يا دكتور وشكرا ليكم عن اذنكم بقي هغير هدومي
الكل خرج وحتى لميس خرجت مينفعش تقعد واحمد والدكتور واقفين علشان محدش يقول كلمة ولا حاجة.
قمت اتشطفت وامي كانت جيبالي طقم كامل ليا عارفة اني مش هطيق اقعد.
لبست هدومي وكانت عبارة عن بنطلون جينز وكوتش عالي من اللي زي البوط دول.
وعليهم قميص أبيض وبليزر اسود واسكراڤ خفيف من تحت البليزر.
يا سلام يا ست الكل حتى جايبة ازازة البرفان اللي بحب احط منها وظبطت حالي وسرحت شعري ودقني لانها طولت اوي وخرجت من الاوضة.
ودي أول مرة اخرج من الاوضة بعد ما حصلتلي الحادثة ولقيت كل العيون بتبص عليا كل التمريض باصين ومنبهورين هو ده اللي كان تعبان ونايم مكنش باين عليه الحلاوة دي كلها.
ولميس خدت بالها من نظراتهم ليا وقربت مني.
لميس:مش كفاية كده ولا ايه يا استاذ البنات هتأكلك بعينهم.
انا:محدش هيملئ قلبي غيرك انت يا عسلية انت.
لميس اكسفت وقالتلي طب يلا.
انا:احمد ادي خبر للحراسة اللي هناك محدش يخرج ومتقولش حاجة خالص انا عايز اعملها ليهم مفاجأة.
وخرجت وسط الحراسة الكتير وركبنا العربيات ولميس جمبي واتحركنا على البيت.
وصلت الفيلا بيت الطفولة ونزلت انا ولميس وماسك ايدها في ايديي.
ودخلت الفيلا ولقيت نبيلة وامي ونهال قاعدين كلهم ومبسوطين برجوعي ليهم بس امي ونبيلة متوترين شوية يمكن خايفين عليا ولا حاجة معرفش لسه بس هعرف.
امي:نورت بيتك يا حبيبي يا غالي.
انا:بنورك يا نهي يا قلبي انت وحشتيني اوي اوي.
نبيلة:نورت بيتك يا حبيبي اهلا بيك.
انا:حضنتها زي نهي وقولتلها منور بيكي يا حبيبتي.
نهال:نورت يا عمار يا قمر انت نفسي اجوزك.
انا:بنورك يا مجنونة يا صغيرة اجوزيني وانا قدامك اهو.
لميس:بس يابنت انت وانت كمان اتلم.
انا:حاضر ياباشا هتلم اقعدوا يا جماعة.
بعد اذنك يا ماما انت ونبيلة قوموا البسوا الطرحة وظبطوا حالكم علشان هخلى احمد وسارة يدخلوا مش عايز حد يشوفكم بلبس البيت ولا اي حاجة منكم تبان بعد اذنك يا نبيلة طبعا.
نبيلة:لا انت صح، انا علشان واثقة فيك وبحبك قاعدة براحتي قدامك لكن هما لا انت ابني وقريب مني.
وقاموا كلهم يظبطوا حالهم وانا اكلمت مع لميس شوية.
لميس:ناوي على ايه يا عمار انا عارفة انك مش هتسكت وهتخرب الدنيا.
انا:ناوي على كل خير عرفيني حصل حاجة جديدة.
لميس:طب بعدين نكلم علشان ماما ومامتك جايين مش عيزاهم يقلقوا عليك تاني.
كلمت احمد في اللاسكي انه يدخل هو وسارة للفيلا.
وبعدها ب5 دقائق دخل احمد وسارة.
احمد:اؤمر يا عمار في حاجة عايزها.
انا:قمت من مكاني وقولتلهم اقعدوا ووقفت وسط ما هما قاعدين.
انا:امال عز فين اللي مسئول عن حراسة لميس واهلها.
احمد:موجود برة تحب اندهولك.
انا:اه اندهلي عز كمان. وبعدها بدقيقة عز دخل هو كمان.
طيب مادام الكل هنا يبقي اسمعوني كويس.
انا عارف ان الكل عاش الفترة الاخيرة صعبة جدا سواء اللي كانوا بيحموني او بيحموا عيلتي في وقت الغيبوبة وأكيد اي اؤامر انا بديها ليكم انا عارف ان معاكم قرار من محسن بيه وفضل باشا انكم تسمعوا كلامي في اي حاجة ومفيش رجوع ليهم.
احمد:صح كلامك يا عمار لانك شخص مهم بالنسبة لينا وبعدين احنا هنا بأمر من الرئيس نفسه مش اي رتبة والسلام.
انا:طيب اول حاجة هطلبها منكم عايز عربيتين حراسة كاملة تأمن الطريق كويس هتروح مع لميس واهلها هيجيبوا كل حاجتهم وهدومهم وهيجوا على هنا تاني.
نبيلة:ليه يا عمار هنجيب حاجتنا وهدومنا احنا خلاص هنمشي احنا اطمنا عليك.
لميس:لا يا ماما انا فاهمة دماغ عمار وكنت عارفة انه هيعمل كده اول ما يفوق من الغيبوبة عمار قصده اننا هنعيش كلنا هنا في بيت واحد.
انا:بظبط كده شاطرة يا لميس انك فهماني واكيد ست الكل فهماني ولا ايه.
ماما:فاهمك يا حبيبي وانت بتعمل الصح ده بعد اذن نبيلة طبعا.
نبيلة:مينفعش يا جماعة بصفتنا ايه هنقعد هنا وقريبنا والناس مينفعش طبعا كفاية تقالنا عليكم كتير.
انا:بعد اذنك يا ماما هقولها انا بصفتهم ايه.
وقربت من لميس ومسكت إيديها ووقفتها جمبي
انا:بصفة اني بتقدم للميس قدام الكل دلوقتي وعايز اتجوزها.
نبيلة:بس انا مش موافقة يا عمار بعتذر منك مش هقدر انفذ طلبك.
الكل وقتها اتصدم ازاي نبيلة ترفض طلب زي ده وهي بتحبني وعارفة اني عايز لميس.
ماما:نبيلة انت ليه بتقولي كده انت مش بتعزي عمار وبتقولي انه زي ابنك ليه بترفضي.
لميس:ماما انت ليه بتقولي كده وانت اكتر حد بتحبي عمار فينا.
نهال:ماما انت بتهزري صح انت عارفة اني بحبه وانه بقي ضهري وسندي وتقولي لا.
نبيلة:انا اسفة يا جماعة انا حرة في بناتي عن اذنكم وطلعت نبيلة للاوضة فوق تغير هدومها ونزلت بعدها بشوية.
يلا يا بنات هنرجع بيتنا وحياتنا.
نبيلة:عمار مش محتاجين حراسة ولا حاجة كفاية اللي حصل لحد كده سيب بنتي في حالها لو سمحت بنتي مش هتعيش في الرعب اللي انا عيشته زمان ولا اللي شوفته اليومين دول.
يلا يا بنات ومش عايزة اسمع كلمة زيادة يلا قدامي.
وخرجت لميس ونهال وانا بعت احمد بنفسه هو وعز وراهم للحماية.
سارة:طب استأذن انا يا عمار ومتزعلش اكيد هتفهم مع الوقت انت هتحمي بنتها ازاي وانك بتحبها.
والكل خرج ونبيلة صدمتني برفضها ليا وبجوازي من لميس وامي خدتني في حضنها.
امي:تعال ومتقلقش هتتجوزها غصب عن امها ذات نفسها انت عمار محمد ابراهيم عزت العراف محدش هيقولك لا ابداً وده يرجع لاصل جدودك زمان.
وقتها انا ركزت في الاسم بتاعي ايه اخر اسمي العراف ازاي يعني ده مش مجرد لقب خدته بسبب شغلي الجامد في الهكر.
انا:ماما ازاي اسمي اخره العراف انا بطاقتي مكتوب فيها عمار محمد ابراهيم عزت.وكمان بطاقة بابا كان مكتوب فيها محمد ابراهيم عزت محمد
انت ليه بتقولي ان اسمي الخوامسي هو العراف.
ماما:لا يا حبيبي مش قصدي كده قصدي ان لقبك هو العراف يعني محدش يقدر يرفضلك طلب لانك جدع وابن أصول متقلقش هقوم انا شوية وهجيلك.
انا:مش مستريحلك يا نهي شكلك مخبية حاجة وهعرفها.
عند لميس واهلها على الطريق.
لميس:ممكن افهم بقي انت ليه رفضتي عمار وانت عارفة اني بحبه وعيزاه.
نهال:ايوة يا ماما احنا مرضناش نعمل مشكلة هناك وكان سهلة اوي نقول مش هنمشي معاكي بس ممكن نفهم ليه رفضتي عمار.
نبيلة:عمار مش زينا خالص ومينفعش تتجوزيه وقفلي الموضوع ده وانا حرة في قرارتي اللي تخصكم مش عايزة نقاش تاني وركزي في الطريق يا لميس.
في المكان البعيد اللي منعرفش هو فين لحد دلوقتي.
الجاسوس بيتصل على التنين.
الجاسوس:عندي ليك اخبار حلوة يا باشا.
التنين:ايه الأخبار ياريت تفرح فعلا.
الجاسوس:عمار خرج من المستشفى وجيه البيت بس وقت ما جيه طلب ايد لميس من امها بس هي رفضت واتعصبت عليهم جامد وقامت مشيت.
التنين:كده عمار بيفكر في حاجة كبيرة، عمار مش سهل خالص اه سنه صغير بس قادر يخرب الدنيا فوق دماغنا لو مفضلناش صاحيين ومركزين هو هيتحرك ازاي.
الجاسوس:عمار لحد دلوقتي مش حاسس بحاجة ولا عارف ان في جاسوس وسطهم.
التنين:يمكن مش حاسس بس مع الوقت هيحس ويعرف على العموم مش عايز تواصل بينا اليومين دول.
وقفل وقتها التنين مع الجاسوس الشخصي التابع ليه.
واكلم مع الحارس الشخصي.
التنين:تفتكر عمار فعلا مش عارف حاجة وياتري بيفكر في ايه وهيرد الضربة ازاي.
الحارس الشخصي:عمار ميعرفش عننا اي معلومة غير التاتو اللي على ايدك الشمال يعني ميعرفش حتي مين التنين ولا اسمه ولا شكله.
التنين:اه ميعرفش حاجة بس لو عرف الماضي والحاضر وقتها عمار هيفهم كل حاجة وهيرجع قوي اوي واقوي بكتير هيبقي وقتها لقاء العمالقة زي ما بنقول.
جمعلي الناس بتوعنا عايزين نعمل اجتماع بعد ساعتين خليهم يركبوا طيارتهم الخاصة ويجيوا.
وبعد ما عدت ساعتين واكتر وصل الكل في مكان بعيد في ايطاليا محدش يعرفه لان المكان كان سري وده مس المقر الرئيسي للتنين.
الصوت 1:جمعتنا ليه باشا مش قولت محدش فينا يتواصل مع التاني.
التنين:عمار خرج من المستشفى ورجع البيت وأكيد بيفكر دلوقتي يرد الضربة ازاي وهيبدأ يدور ورانا تفتكروا الحل ايه.
الصوت1:عمار لازم يموت هو وكل اللي حواليه.
الصوت2:عمار يتخطف ويتعذب لحد ما ينسي حتى اسمه وصفاته.
الصوت3:عمار مش هيقدر يعمل حاجة لانه بكل بساطة ميعرفش احنا مين.
الصوت4:نستني نشوف الخطوة الجاية من عمار هتبقي ايه وبعدين نقرر.
التنين: بس انا عندي الحل الامثل لكل المشاكل دي.

وبس كده انتهي الجزء السادس من سلسلة العراف الاولي تفتكر عمار هيفكر ازاي وهيرد عليهم ازاي وهما هيعملوا فيه ايه انا مش مطمن.

الجزء السابع





وقفنا المرة اللي فاتت لما المافيا اتجمعت وبيفكروا هيعملوا ايه مع العراف هيموت ولا يعيش بس يتعذب ولا يتخطف ويتعذب لحد ما ينسي اسمه ولا التنين هيفكر في حاجة تانية خالص.
نرجع عند عمار وهو في الفيلا وعد اسبوع وهو ميعرفش اي حاجة عن لميس ولا حتي بتروح الشغل وقافلة على نفسها ومش بكلم حد خالص.
عمار قرر انه مش هيسكت ولازم يكلم مع نبيلة ويفهم منها هي ليه رافضة اوي كده.
تاني يوم الصبح.
ماما:عمار اصحي يا حبيبي يلا علشان تفطر.
انا:صباح الفل على عيونك يا قلبي تعالي هنا وشدها عمار من ايديها.
ماما:انت هتعمل ايه انت خارج من عملية وتعبان اعقل كده واهدي كفاية الغلطة اللي حصلت قبل كده.
انا:انا فل الفل وقوي اوي وقادر عليكي و10 معاكي كمان وحشتيني يا نهي.
وبوستها من شفايفها اوي وفضلت الحس في لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها مكاني على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.
جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر لازم اريحك يا نهي يا حبيبتي تعالى انيكك اوي.
ااااااه يا حبيبي وحشتيني اوي من وقت ما عملت الحادثة وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.
نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز ماما يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز امك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.
قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي ومبقتش بتتكسف خلاص بقيت شرموطتي ولبوتي تحت مني.
بفشخ بزازك يا ماما حلو مصي يا ماما قوليلي حلو مص ابنك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.
انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.
قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي
وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها.
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.
وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش ولا خرا.
دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي لسه ضيق يدوب دي تاني مرة تنكني فيها.
ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.
وهي تطلع اهاتها وتقولي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.
قومي يا نهي لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زوبري ودهنت خرم طيزها وهي فهمت انا هعمل فيها ايه
لا يا عمار عمري ما اتنكت من طيزي وهتوجعني، بلاش تدخله جوا علشان خاطري.
تعالى بس اوعدك هتتمتعي اوي اصبري وبراحة خالص وبدات اضغط بزوبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زوبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه
اهدي يا ماما طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زوبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زوبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.
وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 10 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه متعة رهيبة فتحت طيزي زي ما ابوك فتح كسي اااااااي نيك طيزي نيكها اوي.
وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مقمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زوبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم كسمها في طيزها بعد نيك ساعة متواصل في خرم كسها وخرم طيزها اللي فتحته جديد جسمها خرجت زوبري من طيزها وقولتلي لفي يا كسمك خدي زوبري في بوقك نضفيه من عسلك وطيزك وهي فضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش 5 دقائق نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعة ونص بتنيك فيا وفتحتني من كل حتة في جسمي قوم يلا علشان تفطر وتتغذي بس انا شديتها وشيلتها وقولتلها تعالي معايا ناخد دش.
ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزوبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقي ليها وحرقان نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم في على بزازها.
وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.
خرجنا من الحمام وهي دخلت معايا الاوضة بتاعتها وخرجت ليها الهدوم ولبستها بنفسي وفضلت ابوس كل حتة فيها وهي بتدعك جسمها باللوشن والكريمات.
قالتلي طب تعال البسك انت كمان وجامد الكريمات ودهنت جسمي كله ولعبت في زوبري شوية وبتقولي هو لسه في نفس يوقف تاني كفاية اللي عمله فيا على الصبح.
قولتلها لازم يدلعك ويهتم بيكي وقربت من ودنها وقولتلها اصله بعد كده هيكون معاه موزتين زي القمر.
ماما:نعم ياخويا مين دي اللي هتشاركني فيك انت بتاعي وبس.
انا:لميس حبيبة قلبك يا لبوتي.
هي ضحكت وقالتلي ووقتها هتنيكني ازاي بقي وهي هنا قولتلها ملكيش دعوة انا هتصرف وبوستها بوسة حلوة اوي من شفايفها وقولتلها يلا بقي نحضر الفطار سواء علشان هنزل اروح الشغل الأول وبعدين اروح اقابل نبيلة اشوف هي رافضة ليه ومانعه لميس عني.
ماما:عمار انت عملت حاجة مع لميس صح.
انا:اه يا نهي نيكتها في المستشفى وكانت جامدة اوي البت شكولاتة عايزة تتأكل ولازم ادوق كسها قريب اوي وهي مراتي.
ماما:ماشي يا وسخ بقي بتخوني وتعمل مع غيري وانا مستنياك تخف لا وكمان في المستشفى مش هامك يعني.
انا:انت الاساس يا لبوتي وبعدين يلا بقي هنطلع برا الاوضة ونرجع ام وابنها وبوستها في شفايفها وشديتها في حضني ونزلنا على السلم للمطبخ.
حضرت الفطار انا وهي وفطرنا وقعدنا نكلم في اي حاجة وخلصت وطلعت لبست وظبط حالي ونزلت خرجت وقابلت احمد وسارة.
انا:صباح الخير يا جماعة عاملين ايه النهاردة.
سارة واحمد: فل الفل يا عمار على فين كده.
انا:هنروح مبني الامن الاول وبعدين هسيب احمد هناك لوحده وهروح مشوار خاص.
يلا بينا يا احمد.
وصلت بعد ساعة الشغل ودخلت وبعدها بشوية طلبني محسن بيه روحتله.
انا:حضرتك طلبتني يافندم اتفضل.
محسن بيه:اخبار الجاسوس الجديد ايه وهيسافر امتي.
انا:الجاسوس الجديد بيجهز يا فندم وبيعدي اليومين دول من الاختبارات القوية اللي بنعملها عليه علشان يقدر يستحمل.
محسن بيه:هيكون جاهز امتي يا عمار.
انا:لسه شوية يا فندم لما نقرب هبلغ حضرتك، بس انا عندي فكرة.
بما ان التنين ميعرفش شكلي وعارف لقبي بس وفاكرني حد تاني لان الرجالة اللي تحته أكيد نسيت توريه شكلي ايه رأيك يافندم انا اللي اسافر واحاول اكون الجاسوس الجديد.
محسن بيه:لا طبعا مينفعش نضحي بيك يا بطل وبعدين في مفاجاة في انتظارك استناها قريب اوي هتعرفها مع نهاية السلسلة الأولي.
انا:ماشي يا فندم حضرتك متابع بقي السلسلة هتلخص امتي وقعدنا نهزر ونضحك شوية.
خرجت من مكتب محسن بيه وظبط شوية حاجات في الشغل وكان عندي تحقيق مع شوية مجرمين عاملين قلق للامن العام برة البلد واتقبض عليهم وقدرت اخليهم يكلموا وعرفت انهم شغالين تبع جماعة اسمها جماعة التفاحة الحمراء في تركيا.
وان الجماعة دي خطيرة جدا، ودائما لو دخلت في بلد او حطت بلد في دماغها هتدخل تدمرها ولازم نمنع دخول التفاحة الحمراء في البلد والا هيبقي على دماغي مصيبتين مصيبة التنين ومصيبة التفاحة الحمراء
خرجت من مكتبي وخلعت من احمد و روحت لنبيلة العيادة بتاعتها وطلبت من السكرتيرة تقولها في كشف باسم مدام سارة وضحكت على السكرتيرة قولتلها انا خطيب بنتها وجاي اعمل ليها مفاجأة واستنيت لاخر كشف في العيادة.
دخلت السكرتيرة على نبيلة.
نبيلة:في حد تاني برة لسه يا مريم.
مريم:ايوة يا دكتورة فاضل اخر كشف خلاص لمدام سارة تحبي ادخلها.
نبيلة:دقيقة ودخليها يا مريم.
مريم بنت جامدة وحلوة يمكن يكون ليها دور في القصة قدام.
فتحت مريم الباب وقالت اتفضلي يا مدام سارة، ونبيلة لقتني انا اللي في وشها.
انا:فاكرة هتهربي مني يا نبيلة ده انا اعرف اجيبك في اي وقت انت نسيتي انا شغال ايه ولا اي.
نبيلة:اهلا يا عمار عامل ايه، عارفة انك تقدر توصلي وانا مبهربش منك.
انا:وطريقتك واسلوبك مع لميس ده تسميه ايه وانك ترفضيني ده تسميه ايه.
نبيلة:في حاجات كتير يا عمار انت متعرفهاش ولو قررت تجوز لميس لازم تعرفها تعالي معايا يا عمار.
وقمت انا ونبيلة وقالتلي هنروح مشوار واتمني متجبش سيرة لاحد.
واتحركنا على الطريق وعرفت الطريق من نبيلة وكانت فيلا في مزرعة في بلد بعيدة شوية عن المدينة.
نبيلة:دي بقي مزرعة ابويا ورثتها منه بعد ما مات وابويا هو الحج شوقي زهران الديب. وكانت شهرته شوقي الديب وكان الف راجل يعمله حساب قبل ما حتى يتكلم.
انا:ايوة انا اي موضوعي بموضوع شوقي الديب ابوكي.
حكت نبيلة كل حاجة لعمار وعد الوقت عليهم وخرج عمار من عند نبيلة وهو شايل الهم وبيفكر هيعمل ايه.
بركب عربيتي وبفتكر كل اللي حصل مع نبيلة.
فلاااااااااش باااااااك
نبيلة:هفهمك يا عمار، شوقي الديب كان عليه تأر كبير لعيلة كبيرة بس وقتها طبعا هو مخلفش غيري والتأر فضل موجود ولازم كان يتأخد التأر لان عيلة ابراهيم عزت العراف.
انا:نعم ابراهيم عزت العراف، دي عيلتي اعتقد صح ولا ايه.
نبيلة:ايوة يا عمار متستغربش هي عيلتك شوفت الصدف الغريبة بقي ان بعد كل السنين دي تتقابل العيلتين من تاني بس عن طريق لميس وانت.
انا:انا مش فاهم حاجة يا نبيلة وضحي كلامك كويس وازاي انا اسمي فيه العراف وبطاقتي لا.
نبيلة:هفهمك محدش فينا شال اسم عيلته في البطاقة علشان التأر ميبنيش ووقتها لازم حد فينا يقتل التاني علشان التأر يهدي يأما كان جدك الكبير يقتل شوقي ابويا يأما شوقي يقتل جدك الكبير.
وطبعا ده محصلش وكده التأر اتنقل لابوك واتنقل ليا انا كمان كنبيلة شوقي الديب بس انا وقتها هربت وخدت نفسي وجيت على المدينة وسيبت البلد وقررت اعيش حياتي بعيد عن القرف والدم وكفاية لحد كده اوي.
الدم والتأر خلاني اخسر اخواتي وجدك يخسر عياله ماعدا ابوك.
عمار انت من عيلة كبيرة اوي والعيلة دي معرفش حد فيها غيرك لحد دلوقتي بس اكيد عيلتك موجودة بس هي فين معرفش.
المهم يا عمار انا اكتشفت اسمك وانت في العملية وفضلت اجمع ووصيت حد يبحث عن اصل عيلتك وعرفت انك عدوي مش حبيبي زي ما بقولك.
بس انا قررت من زمان اني اسيب كل ده ورا ضهري ومكنتش عارفة انت عارف ولا لا علشان كده رفضت تجوز لميس خوفت تكون ناوي تاخد بتأرك منها.
انا:نبيلة انا اول مرة اسمع القصة دي ومعرفش عنها اي حاجة حتى نهي امي مجبتليش سيرة.
وقتها افتكرت حاجة من العملية اني شوفت مشهد لابويا وهو بيقولي اسمي وقالي هتعرف كل حاجة في وقتها يا عراف، فوقت على صوت نبيلة وهي بتقولي.
نبيلة:اكيد خافت عليك مش قصدها حاجة غير كده.
انا:ماشي يا نبيلة انا فهمت قصدك ايه بس احب اقولك كل ده ميفرقش معايا اللي يهمني ان لميس بتاعتي وقمت وسيبتها.
نرجع من الفلاش باااااااك.
مبقيتش عارف أفكر انا كده عايش في اسرار كتيرة بقالي فترة كبيرة من عمري، رجعت مكتبي تاني في مكتب الأمن العام وكانت الدنيا ليل والوقت اتأخر.
دخلت مكتبي وطلعت تليفون محدش يعرف عنه حاجة واتصلت على رقم مهم بالنسبالي.
انا:اخبارك ايه، عايزك ضروري في حاجات مهمة اوي.
الصوت:انا كويس وانت اخبار العملية ايه معرفتش اجيلك للأسف.
الصوت:أكيد حسيت او عندك خبر ان في جاسوس بينقل كل اخبارك للتنين ولا محستش يا عراف.
انا:عيب حسيت وعرفت هو مين كمان بس مش هواجهه دلوقتي ولا هعرف حد اني عرفت مين الجاسوس (لما نشوف القراء هتعرف ولا لا)
الصوت:طيب كويس اوي كنت عارف انك هتعرف, قولي بقي عايز مني ايه أكيد مكالمتك دي مش خير خالص.
انا:عايز ملف عيلة ابراهيم عزت العراف وملف عيلة شوقي زهران الديب.
الصوت:عمار انت جبت الاسماء دي منين واشمعنا دول.
انا:منين لان ده اسم عيلتي انا عمار محمد ابراهيم عزت العراف واللي بحبها هي لميس حفيدة شوقي الديب.
الصوت:تمام يا عمار يبقي انت كده قررت تعرف المكشوف يا عراف وقريب اوي هتعرف هجمعلك كل حاجة وهقولك على مكان المقابلة.
خلصت المكالمة وشيلت التليفون تاني في المكان اللي مخبيه فيه لان مكتبي هو أمن مكان.
وقررت مش هرجع البيت النهاردة وتليفوني طبعا مبطلش اتصال من احمد وسارة ونبيلة كمان وفوق كل دول امي اتصلت كتير اوي.
قررت ارمي كل حاجة ورا ضهري وانام.
بعد فترة من نومي بدأت اشوف نفس المنظر تاني وظهر ابويا والمرة دي مش لوحده.
ابويا:اهلا يا عراف، نبيلة مقدرتش تمسك نفسها وعرفتك حكاية التأر.
انا:ايوة يا حج وعرفت كل حاجة وهعرف بعد كام يوم كل حاجة من اول اسمي اللي اختفي من البطاقة لحد دلوقتي.
ابويا:ماشي يا عمار تعال اعرفك على جدك عزت العراف جدك الكبير.
العراف الكبير:فيك شبه مني وبتفكرني بنفسي وانا صغير بص يا عمار احنا عيلة كبيرة اوي من زمن الزمن وعايزك تدور على باقي عيلتك المفروض ليك عمة اسمها سحر وليك اخت من الاب بس ومحدش يعرف عنها حاجة.
ابويا:ايوة يا عمار متستغربش انا كنت متجوز بعد ما اجوزت امك بفترة وخلفت بنت وكانت الجوازة دي واجب عليا اختك ملهاش غيرك وكان هيجي وقت وتعرف بس انا مشيت بدري قبل ما انت تكبر وتعرف كل حاجة مني.
امك نهي متعرفش حاجة عن اختك ولا مامتها وانا معرفش هما عايشين ولا ماتوا اسم اختك يا عمار هو.......
فوقت من النوم على دخول العسكري عليا الصبح وبيقولي اصحي يا فندم بقينا الصبح.
انا:انت كان لازم تدخل يعني المكتب دلوقتي حبكت يعني.
العسكري:اسف يافندم.
خدت بعدي وخرجت من الامن العام وخدت عربيتي ورجعت على البيت.
احمد:انت كنت فين احنا دورنا عليك وخوفنا يكون حصل حاجة انت بتهزر.
انا:كنت في مبني الامن العام ومتحركتش من هناك من امبارح وكنت شغال على ملفات قضية جديدة.
احمد:نعم ياعمار انت خرجت بالعربية بعد الشغل امبارح.
انا:محصلش انا خلصت مع محسن بيه ورجعت اوضة التحقيقات وخلصت تحقيق وبعدين رجعت المكتب فكك ياحمد ومتحققش معايا.
سارة:مش قصده يا عمار هو خايف عليك وكمان بيقول ان عربيتك اختفت من الجراچ.
انا:حصل خير عن اذنكم.
دخلت البيت وانا مقرر مش هحكي اي حاجة دلوقتي واتمني تكون نبيلة متصلتش على نهي.
نهي:انت جيت حرام عليك كنت فين كل ده احنا من امبارح دايخين عليك.
واحمد دور عليك وسأل عليك في الشغل وكل الناس قالت انك خرجت.
(انا كنت موصي اي حد في المبني يقول اني خرجت وروحت ومحدش يقول اني هنا)
مفيش حاجة يا حبيبتي انا كويس كنت في الشغل وخلصت متأخر وقررت انام هناك واديني جيت اهو.
استأذنك بقي هطلع انام لاني تعبان ومنمتش كويس.
امي:عمار انت من امتي بتكلمني كده ومن امتي بتسيبني خايفة عليك وطنش.
انا:مش قصدي يا حبيبتي و روحتلها وخدتها في حضني ولقيتها بتعيط جامد.
مالك بس يا نهي ما انا كويس اهو بس تعبان ومخنوق شوية بسبب حوار لميس والشغل معلش حقك عليا اني خليتك قلقانة عليا طول الليل.
امي:ماشي يا حبيبي اطلع نام وبعدين نكلم علشان عايزك في حاجة بليل وجايلنا ضيوف.
انا:مين اللي جاي يا روحي.
امي:هتعرف بليل يا حبيبي يلا قوم ريح شوية وبليل هتعرف.
طلعت اوضتي وحطيت رأسي على المخدة ونمت فعلا نوم عميق والمرة دي محلمتش باي حاجة مع ان كان عندي أمل ان ابويا يجيلي تاني وافهم الدنيا اكتر واعرف اسم اختي ايه.
نهي:قوم يا عمار يلا الساعة بقيت 6 بليل والناس قربت تيجي.
انا:حاضر يا نهي هقوم اخد شاور واجهز لما نشوف مين اللي جاي.
نهي خرجت وانا قعدت أفكر شوية فكل المعلومات والحكاوي اللي عرفتها لحد دلوقتي
كده انا اسمي العراف كاسم حقيقي ولقب وكمان في جاسوس حواليا تبع التنين وخلاص عرفته بس لازم اعرف اوقعه صح، وكمان نبيلة بتبعد لميس عني علشان خايفة مني اكون عايز اخد بتأري منها مع اني معرفش اصلا تأر ايه ولا الحكاية ايه من اولها بس قريب هعرف من الصوت اللي اكلمت معاه.
الصوت اللي كلمته ده حد عزيز عليا اوي ومحدش يعرف عنه حاجة بس لما يظهر ويتعرف هيبقي دائما في ضهري ومعايا ومش هيسيبني ولا لحظة.
كفاية تفكير لحد كده قمت جهزت نفسي وخدت هدومي ودخلت حطيت رأسي تحت المياة وخدت شاور محترم
وخرجت من الحمام لبست وجهزت حالي وساويت دقني وكل حاجة تمام علشان ناوي اخرج بعد ما الضيوف تيجي وتمشي عايز اعمل مكالمة مع الصوت الخفي بتاعي.
خرجت من اوضتي وروحت على اوضة نهي وخبطت عليها وفتحت الباب ولقيتها ملاك قدامي لابسة فستان خروج اسود يجنن علي بشرتها البيضة ومسيبة شعرها بطريقة جميلة اوي خليتني هايج عليها وخصوصا ان الفستان ماسك على بزازها وحلو اوي عليها واللي حسيت انها مش لابسة براا من تحت الفستان.
انا:انت ازاي لابسة الطقم ده كده انت مش واخدة بالك انه قافش عليكي ومخليكي صاروخ انت مش هتنزلي كده انسي.
امي:يا حبيبي الناس اللي جاية كلهم ستات متغيرش عليا ومتخافش انا بتاعتك انت وبس وحبيبتك انت وكمان مقدرش اخرج كده وانت عارف.
انا:ماشي يا حبيبتي مع اني عايز اشيلك واحطك على السرير دلوقتي واعمل معاكي كل حاجة غلط وجامدة
امي ضحكت ضحكة خلت زوبري خلاص عايز يقوم من البوكسر ويخرج ينهش في كسها.
امي:كفاية دلع فيا علشان مش هنعرف نمسك نفسنا لو فضلنا اكتر من كده ويلا بينا بقي علشان الناس على وصول ولسه بتكمل الكلمة لقينا الجرس بيرن.
امي مبتحبش المساعدين في البيت نزلت فتحت الباب ولقيت الصدمة في وشي.

بكده انتهي الجزء السابع من سلسلة العراف الأولي.

الجزء الثامن



وقفنا المرة اللي فاتت
امي:كفاية دلع فيا علشان مش هنعرف نمسك نفسنا لو فضلنا اكتر من كده ويلا بينا بقي علشان الناس على وصول ولسه بتكمل الكلمة لقينا الجرس بيرن.
امي مبتحبش المساعدين في البيت نزلت فتحت الباب ولقيت الصدمة في وشي.
انتوا بتعملوا ايه هنا.
نبيلة:نهي اتصلت بيا وعزمتنا على العشاء مش هتدخلنا ولا ايه.
امي من ورايا:اتفضلي يا نبيلة نورتيني يا حبيبتي.
دخلت نبيلة ومعاها لميس ونهال كمان وكلهم اجمد من بعض.
نبيلة لابسة فستان احمر بس لون الاحمر الهادي وعاملة شعرها وحاطة مكياج هادي يجنن مخلي وشها عايز يتأكل أكل.
لميس بقي حبيبة قلبي:لابسة فستان ابيض وعلى بشرتها البرونزي مخليها طلقة وجامدة اوي وبزازها باينة وواضحة اوي لميس لبوة داخلة عرين الأسد وهتخرج مفشوخة من زوبري.
نهال بقي لابسة فستان اسود وحلو عليها هي كمان وجسمها الصغير ده يجنن اوي البت دي فعلا يبخت اللي هيجوزها شكولاتة كيوت كده هي ولميس احلى من بعض.
نبيلة:عمار انت هتفضل تأكلنا بعينك كده كتير مش هنقعد ولا ايه وراحت ضحكة ضحكة شرموطة اوي.
انا:اصلكم جامدين اوي يا نبيلة اكدب يعني.
وقتها كلهم اتكسفوا من جرائتي.
كلنا اقعدنا في الصالون.
امي:طبعا كلكم مستغربين انتوا هنا ليه، مع ان نبيلة اخر مرة قررت ان لميس مش هتجوز عمار ومشيت من هنا مع ان الوضع كان خطر ولسه خطر زي ما هو.
وامي بتكلم وصلتني رسالة من رقم برايفت ومكتوب فيها لازم نتقابل دلوقتي سيب اي حاجة في ايدك وتعالي المكان المعتاد بتاعنا.
انا:نهي يا حبيبتي بعد اذنك انا لازم امشي حالا واتمني محدش فيكم يمشي النهاردة غير لما ارجع ونكلم.
امي:رايح فين يا عمار عيب كده في ضيوف ولازم اكمل كلامي.
انا:معلش يا نهي لازم اتحرك دلوقتي ومش هتأخر وياريت متقوليش لاحمد ولا سارة اني خرجت لاني هخرج من باب الفيلا الخلفي.
لميس:عمار متهزرش انت في خطر ولازم حماية معاك لازم تاخد حد معاك.
انا:متقلقيش انا هبقي كويس وهرجع بسرعة.
لميس:لا يا عمار ياما تاخد احمد معاك بالحراسة او تاخدني انا معاك.
انا:مش هاخد حد معايا يا لميس، وبعدين اخدك معايا فين وانت بلبسك ده, ده انا هجنن عليكي وانت هنا مضمنش نفسي وانت برة معايا هعمل ايه وضحكت وقمت خرجت من باب الفيلا الخلفي.
عند امي وباقي الناس.
نبيلة:عمار راح فين يا نهي انا مش مطمنة بعد ما جاتله الرسالة وهو قام فجأة.
امي:متقلقيش اكيد حاجة في الشغل وهيرجع بسرعة.
لميس:مش حاجة للشغل بدليل انه مخرجش من الباب العادي وساب الحراسة انا لازم ابلغ احمد ان عمار خرج لان مش مطمنة.
وقامت لميس ندهت على احمد وسارة ودخلوا ليهم.
امي:احمد، عمار خرج من الباب الخلفي وقال محدش يعرف بعد ما جتله رسالة على التليفون.
احمد:متقلقيش حضرتك احنا عملنا االنهاردة تتبع لتليفون عمار بسبب لما اختفي امبارح.
وسارة بتجيب جهاز التتبع وبتشغله وبتلاقي ان اشارة التليفون بتاعي موجودة في البيت ولقوا التليفون متساب على الباب الخلفي للفيلا.
فلاااااااااش باااااااك
لما كنت قاعد بفكر مع نفسي قبل الشاور مسكت تليفوني واكتشفت ان التليفون معمول عليه تتبع وعرفت اني متراقب من الشغل علشان لو اختفيت تاني او شاكين فيا ومش عايزني اعرف حاجة.
أول ما جتلي الرسالة اطمنت ان اللي بعتلي الرسالة كتب في المكان المعتاد وبكده محدش فيهم عارف انا فين غيري انا واللي رايحله.
نرجع من الفلااااش بااااااااك
احمد:عمار سايب التليفون هنا، وبكده عمار عرف اننا عاملين تتبع للتليفون.
نبيلة:وبعدين كده عمار ممكن يكون في خطر ولازم نعرف هو فين.
سارة:انا هتصل على محسن بيه وهعرف لو يعرف اي معلومات يمكن راح يتابع شغل سري المهم نطمن وبس.
احمد:شغل اللاسلكي محسن بيه محسن بيه.
محسن:ايوة ياحمد اتفضل سامعك قول الإشارة اللي عندك.
احمد:عمار اختفي من البيت وساب التليفون هنا علشان اكتشف حوار التتبع حضرتك تعرف اي معلومة.
محسن:لا معرفش حاجة بس كده العراف بيعمل حاجة مش عايز حد يعرفها دوروا عليه وشوفه العربية بتاعته وبلغوا بيها اي كمين.
احمد:عمار سايب العربية كمان لانه خرج من الباب الخلفي.
امي وقتها فضلت تفكر مع نفسها يا تري انا روحت فين وبعمل ايه بظبط.
عندي انا بقي وانا على الطريق راكب عربية تانية محدش يعرف عنها حاجة ومحطوط عليها نمرة مضروبة مش باسمي.
كنت عارف انهم دلوقتي بيدوروا عليا من الكاميرات اللي موجودة في البيت بس محدش يعرف خالص بموضوع الكاميرات ده غيري انا وبس.
فلاااااااااش باااااااك
اليوم اللي عرفت اني متراقب فيه وحصلتلي محاولة اغتيال وجت الرصاصة في دراعي بعد ما خفيت على طول طلبت كاميرات مراقبة بجودة عالية وبالصوت كمان من المجهول اللي بكلمه.
انا:طالب خدمة مهمة ولازم تتنفذ في اسرع وقت.
الصوت:ارغي مش هنخلص منك.
انا:عايز كاميرات مراقبة بجودة عالية وصوت كمان مش مجرد صورة بس.
الصوت:تمام هبعتهملك على الشغل في طرد سريع اقفل بقي.
وبعدها بيوم على طول جالي على الشغل بوكس فيه كاميرات مراقبة حديثة وصغيرة اوي متبنش وروحت بليل كانت نهي في اوضتها كالعادة علقت الكاميرات في كل حتة وكان متبقي اوضة نهي استنيت لما نامت خالص وبعدين دخلت حطيتها في مكان متبنش فيه ووصلتهم باللاب توب والتليفون.
نرجع من الفلااااش بااااااااك
وانا شايفهم كلهم في الموبايل بيدوروا عليا والكل قاعد قلقان (متستغربش يا عزيزي القارئ ده موبايلي الخاص محدش يعرف عنه حاجة زي الموبايل اللي بعمل منه مكالمات المجهول).
بصيت في الموبايل وقتها لقيت كاميرا نهي يوم خروجي من المستشفى كانت مسجلة فيديوهات كتير قولت بعدين ابقي اشوفهم لاني خلاص وصلت للمكان.
نزلت ودخلت البيت وقربت شوية بشوية لحد ما وصلت وقعدت على الكرسي.
المجهول:اهلا بيك متأخرتش ولا حاجة دائما وقتك مظبوط.
انا:عيب ده انا العراف لازم اكون جامد في كل حاجة والا مستاهلش اللقب ده.
المجهول:اسمع بقي الحكاية بدأت ازاي زمان ايام جدك الكبير عزت العراف وشوقي الديب كانت بينهم صداقة قوية اوي وكويسة لدرجة انهم كانوا بيباتوا ويأكلوا ويشربوا مع بعض.
لحد ما في يوم حصلت مشكلة بين عزت وشوقي على واحدة ست، عزت كان معجب بيها وشوقي كمان اعجب بيها وهي كانت بتحب عزت ومعجبة بيه وابوها كان راجل مهم اوي وواصل.
بدأ عزت يتقرب من ابوها واتعلم كل حاجة عن الشغل بتاعه وبقي عزت العراف وكبر في السوق واتعرف وبقي الكل بيخاف منه وبيعمله الف حساب قبل ما يتكلم وطبعا اجوز الست اللي حبها وهي حبيته وخلفوا 3 ***** وقتها.
أبوك و عمك وعمتك.
طبعا انت عارف اسم ابوك محمد عزت العراف.
وعمك كان اسمه احمد عزت العراف.
وعمتك إسمها ايمان عزت العراف.
شوقي الديب وقتها كان اتجوز بنت عمه وخلف منها برضو 4 *****
نبيلة شوقي الديب، ميرفت شوقي الديب، ابراهيم شوقي الديب، عز شوقي الديب.
والحياة كانت عادية وحلوة بين العيلتين والحكاية اتنست خلاص بس جيه اليوم اللي سبب المشاكل دي كلها ووقتها ******* كبرت وعد اكتر من 20 سنة وحصلت المشكلة الكبيرة شوقي الديب حب يأخد شغل عزت العراف بس عزت مسكتش وقتل ابن شوقي ابراهيم بس بالغلط مكنش ناوي يتقله.
طبعا شوقي سمع كده وعرف اللي حصل قرر انه هو كمان يقتل احمد عزت العراف عمك.
وقتها عزت مسكتش وفضل يخلص على عيلة شوقي الديب لحد ما مفضلش غير عمتك وابوك ونبيلة وسارة ولاد شوقي.
وقتها شوقي خاف على البنات وقرر انه ياخدهم ويسافر بعيد عن القرف ده كله.
وعزت برضو قرر انه خلاص كفاية ددمم لحد كده ولما محمد يتجوز ويخلف يبقي التأر يستمر.
وفعلا الحكاية فضلت نايمة لحد النهاردة ووقتها ابوك لما خلفك مرضاش يحط اسم العراف في شهادة الميلاد.
وأمك نهي كمان عرفت قبل ما ابوك يموت بيومين او تلاتة هو اللي حكلها انها تحافظ عليك وتبعدك عن اي حد شايل اسم شوقي الديب علشان ممكن يكون مربي عياله على التأر.
انا:ايمان شوقي الديب فين عايشة ولا ماتت زي ما نبيلة فاكرة.
المجهول:ميرفت شوقي الديب عايشة بس لما كبرت شوية شوقي وقتها قرر انه يبعدها عن كل حاجة لانها كانت صغيرة وطيبة وصعب تواجه الصراع والحرب دي وغير اسمها لاسم عيلة تانية واتبنوها وقتها.
ميرفت اسمها الحالي هو ميرفت عزيز النجار.
انا:هنهزر صح بنت النجار المشهورة والمعروفة في مجال السياحة هي أخت نبيلة.
المجهول:ايوة هي وكمان مش كده وبس، بس هسيبك انت تكتشف الباقي.
اظن كده انت عرفت كل حاجة وبخصوص موضوع اختك اللي مسألتش عنها انا واثق/ة انك هتعرف توصلها دور كويس بس ومتهملش اي حاجة.
انا:تمام
خرجت من البيت وانا فاهم كل حاجة حصلت وعرفت كمان حاجات جديدة كويس ان المجهول او المجهولة في حياتي.
ركبت العربية ووصلت للجراچ الخاص اللي بسيبها فيه هي والتليفون وقفلت باب الجراچ وخدت تاكسي ورجعت للبيت.
الكل اول ما دخلت قام من مكانه وبداو الاسئلة.
امي:كنت فين قلقتني عليك حرام عليك كفاية قلق.
لميس:انت كويس وليه سيبت التليفون والعربية وكل حاجة.
نبيلة:انت كويس يابني قلقتني.
نهال:مش هسألك زيهم كويس انك بخير.
احمد:عارف طبعا انك مش هتجاوب استأذن انا يلا يا سارة.
انا:كفاية اسئلة بقي الوقت اتأخر انتوا بالكم 5 ساعات مستنين وانا جاي هلكان ومش قادر اكلم فبعد اذنكم كلكم كده من غير اي اعتراض كل واحد يطلع يختارلوا اوضة من اللي فوق ونام فيها الكل ورايا يلا من غير كلام او اعتراض.
نبيلة:لا مينفعش نبات برة بيتنا احنا هنروح وكده كده معنا عز والحراسة يلا يا لميس انت ونهال.
انا بعصبية:نبيلة انا قولت مفيش مرواح وقولت مش عايز اعتراض يلا اتفضلوا قدامي.
امي:عمار عيب كده نبيلة قدي ومينفعش تزعقلها كده عيب يا عمار.
انا:اسف يا نبيلة بس فعلا انا مش طايق نفسي ومتعصب فيلا لو سمحتوا.
طلعنا كلنا فوق و وقفت قدام اول اوضة بعد اوضتي انا ونهي.
دي اوضتك يا لميس اتفضلي ادخلى اوضتك وهتلاقي في الاوضة هدوم على مقاسك للنوم.
لميس:تمام يا عمار.
ودخلت لميس الاوضة من غير اي اعتراض لانها فهمت انا قد ايه متعصب ومش هسمح بحد يكسر كلمتي.
دي اوضتك يا نهال اتفضلي ادخلى اوضتك وبرضو هتلاقي هدوم على مقاسك للنوم.
نهال:شكرا يا حبيبي انت سندي حتى لو في وسط المشاكل دي كلها.
انا:وانت كمان حبيبتي يلا ادخلى.
طبعا يا نبيلة دي اوضتك اللي هناك اتمني مسمعش اعتراض منك وهتلاقي برضو لبس على مقاسك للنوم.
نتقابل بعد شوية علشان نتعشي كلنا انا طلبت ليكم اكل من برة وزمانه جاي يدوب كل واحد فينا ياخد شاور ويلبس وينزل.
وسيبتها هي وامي ودخلت اوضتي.

عند نبيلة وامي.
نبيلة:هو ماله يا نهي، قال هيخرج وبعدها يرجع يكلم معنا دلوقتي عايزنا نبات وحوارات انا مبقتش فاهمة اي حاجة من ابنك.
نهي:مين سمعك يا حبيبتي انا ذات نفسي مبقتش فاهمة حاجة خالص بس عمار طيب وفعلا بيحب لميس.
نبيلة:عارفة يا نهي بس قلبي مش مطمن.
نهي:سيبك انت تعالى نعمل زي المرة اللي فاتت انت كنتي جامدة اوي.
نبيلة:مش هنلحق ندلع بعض ده بيقولك طلب اكل استني لبليل وبعدين هجيلك أو تجيلي.
نهي:ماشي يا لبوة ياحلوة انت.
عند لميس في الاوضة.
قاعدة بتفكر مع نفسها انا ليه بتصرف كده، وليه متمسك بيها مع اننا نعرف بعض من 3 شهور او اكتر بحاجة بسيطة وقامت فتحت الدولاب ولقيت قدامها قميص نوم طويل ومفتوح من الجنب الشمال على مقاسها وفضلت مكسوفة ازاي هتلبس كده وتنزل تقعد قدامي.
نهال برضو فتحت الدولاب لقيت قميص نوم على مقاسها بس ضرب نار وصاروخ.
نبيلة نفس الكلام بس نهي كانت لسه عندها.
نبيلة:شوفي ابنك جايبلي قميص نوم الواد مش مكسوف من نفسه.
نهي:ابني مبيكسفش وبيحب يدلع اللي بيحبهم واكيد عينه منك وعايز يدلعك.
نبيلة:يا ست انت اتلمي عيب كده احنا علشان عملنا سحاق مع بعض خلاص الدنيا هتسيب مننا.
نهي:الايام بيننا
عندي في الاوضة خدت هدومي وخرجت دخلت الحمام اللي فوق وخدت شاور ولبست وخرجت من الحمام ودخلت الاوضة وكل واحدة فيهم عملت كده
انا بقيت حاسس اني راجل و4 ستات بدل راجل و6 ستات ويمكن نبقي اكتر لسه مش عارف.
نزلت قعدت تحت واستنيت الكل ينزلوا ولقيت الباب بخبط واحمد بيديني الأكل قولتله شكراً وقفلت الباب لان ممكن اي واحدة من البنات تنزل وانا بغير على اهل بيتي.
بعد نص ساعة نزلوا كلهم سواء وراء بعض
نهي بقميصها الاسود الفاجر اللي هموت واقوم انيكها دلوقتي وانهش كسها ولحمها بزوبري.
ولميس بمقيصها الاحمر اللي مخليها نار اكتر ما هي نار وبتقول لزوبري تعال اعمل معايا واحد زي بتاع المستشفى بس افتحني بقي.
ونهال الكيوت قميصها وجسمها يخلوا الحجر ينطق خلاص عايز اهجم عليهم.
نبيلة كانت زي نهي نفس الجمال والجمدان لان الاتنين في جسم بعض وقريبين من بعض وخليت زوبري عايز يخرج من مكانه ويدخل كسها.
قعدنا كلنا أكلنا وقولتلهم ايه الحلاوة والجمال اللي انتوا فيه ده انا كده هتجنن منكم ومش هقدر علي كده.
لميس:شكرا يا عمار متكسفنيش.
نهال:شكرا يا سندي لازم ندلعك.
نبيلة:شكرا يا عمار بس بطل بكش ومعاكسة.
نهي:حبيب قلبي يا ناس حابب يهتم بينا ويهتم بكل حاجة تحصنا.
واحنا بنأكل قولتلهم بكرة الصبح بعد الفطار هنكلم في كل حاجة وكده كده بكرة اجازة من الشغل وبكرة يا نبيلة بعد ما نخلص عايز اسمع قرارك النهائي علشان مفيش وقت اضيعه انا لسه ورايا حاجات كتير لازم اعملها قبل ما اسافر.
نهي:تسافر تروح فين يا حبيبي.
انا:حاجة تبع الشغل متقلقيش لما يجي وقتها.
خلصنا أكل وقعدنا قاعدة حلوة وفضلنا نضحك ونهزر ولما جيه وقت النوم الكل طلع للاوضة وبعدها بشوية لقيت لميس بتخبط عليا باب الاوضة.
انا:اتفضل.
لميس:انت نمت جيت اكلم معاك شوية.
انا:تعالى يا حلوة انت.
لميس:تعالي في حضني وقولي مالك ومتخبيش عليا.
انا:ايش عرفك اني مهموم وحزين
لميس:نظرة عيونك مبينة كل حاجة، تعال نام في حضني بس بأدب.
انا:قربت من لميس ونمت جنبها على السرير بس قميص النوم مجنني عليها.
قربت من شفايفها ودخلنا في بوسة عميقة ساحت فيها لميس على الاخر وبقت جاهزة لزوبري اللي مشتاقلها.
روحت مقلعها حمالات القميص لقيتها لابسه تحته اندر احمر مخلي شكل كسها نار وعايز يتأكل ومجسم على شكل شفرات كسها الجميل وانا كنت قلعت هدومى وبقيت بالبوكسر
وقعدت ابوس فيها وادعك بزازها اوي وارضع بزازها واكل فى جسمها لانى كنت محروم من جمالها من وقت ما امها بعدتها عني وكانت متجاوبه معايا جامد وفضلت الحس وامص في حلمة بزها اليمين واشفوطها لجوا بوقي واكلها اوي.
وهي اااااااااااه براحة يا عمار يا حبيبي صدري مش هيهرب منك اااااااااه براحة على حلمتي وبزازي يا حبيبي.
انا:وطي صوتك هيعرفوا اني بنيكك يا لبوتي.
لميس:كسمهم يعرفوا مش فارقة معايا انت بتاعي وبس.
(خليك فاكر عزيزي القاري لميس وقت الهيجان بتتحول لواحدة تانية وده اللي مخليني عايز انيكها كل شوية).
شويه ونزلت على كسها الكس البكر الجميل وعلى الاحساس لما تكون انت اول واحد تلمس الجسم الجميل ده وتكون انت مدربه واول واحد تلاعبه خصوصا لما تكون عندك الخبره الكافيه اللى انا اكتسبتها من علاقتي بامي نهي.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
حسيت وقتها ان في حد ورا الباب وبيسمعنا ومن الخيالات اللي تحت الباب لما قربت بجسم لميس على حرف السرير وبصيتي بعينيا لقيتها نهال لان لو قميصها باين لانها قصيرة وهو طويل عليها قولت عادي سيبها تتمتع.
فضلت الحس في كس لميس واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع 10 دقايق وهي غرقتني من شهوتها ونزلت بتاع مرتين على وشي.
طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك من على وشي يا لبوتي وهي ما صدقت اشتمها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا
وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير احااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده
روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرج زوبري من عرينه.
ومسكت ايدها وحطيتها على زوبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر
وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه
وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زوبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زوبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زوبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار افتحني يا حبيبي.
رديت قولتلها بعينك لسه مش دلوقتي وروحت زانق زوبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زوبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي ليها
فضلت افرش في كسها واجننها بزوبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلن على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها لحد ما قربت اجيبهم.
فحطيته بين بزازها المشدودين دول وضميت بزازها على زوبري وفضلت انيكها رايح جاي رايح جاي وهي في عالم تاني واصوتها نار كويس ان اوضتي فيها عازل للصوت شوية بس أكيد صوتها خرج بدليل نهال كانت واقفة بتسمع وفضلت انيك في بزازها وهي خلاص قربت يغم عليها من كتر الشهوة والعسل اللي جابتهم.
سألتها عيزاهم فين يا حبيبتي قالتلي على بزازي وبطني.
روحت نزلت شلال من اللبن.
لميس رقيقه وسخنه وخجوله وغير كل ده هي لبوة على السرير وانا بحب كده ولازم لميس تبقي مراتي وتتنااك على زوبرى
بعد ما جبنا مع بعض نيمتها في حضني زي ما احنا عريانين وقلت لها حبيبتى انت جميلة اوي بجد وسخنتيني عليكي بطريقة نار ايه الجمدان ده كله يا جامدة انت.
لميس:بجد يا عمار انا حلوة اوي كده، ومش بتقول عليا قليلة الادب ولا وحشة لاني سلمتك نفسي قبل جوازنا.
انا:لا طبعا يا روحي مش بقول الهبل ده.
لميس:عمار طب سيبني اكمل كلامي واقول اللي جوايا، انت تعرف انك اول شخص احبه بعد موت بابا ومفيش اي شاب دخل حياتي ابداً ودائما كنت مهتمة بتعليمي وبحب ابويا اكنه حبييبي وخطيبي وكل حاجة في دنيتي ولما مات حسيت اني هضيع لحد ما عدت الايام وكنت ضايعة بجد وجالي جواب الانتداب وجيت مبني الامن العام وقابلتك وقتها حبيتك من اول نظرة وقولت الدنيا هتعوضني بيك وفعلا انت بقيت كل حاجة ليا اتمني متبعدش عني ولو شخصيتي وحشة هغيرها ولو مش بتحبني وقت الدلع بتاعنا هتغير.
انا:انت جميلة اوي اي الجمال ده كله انا حبيتك برضو من اول نظرة واعجبت بيكي وكنت عارف اني اول شخص في حياتك وانك حاسة معايا بالامان ومينفعش اغدر بيكي او حتى اعاملك بشكل وحش. وبخصوص طريقتك واسلوبك وشخصيتك كل حاجة فيكي عجباني حتى بزازك العريانة دي ومسكت بزها وبحب شخصيتك وقت النيك مسمهوش دلعنا اسمه وانا بنيكك.
تعالي يا حبيبتي وخدتها في حضني شوية لحد ما جسمها هدي خالص.
لميس انت صاحية ولا نمتي، لا صاحية يا حبيبي.
انا:طب تعالي ناخد دش سريع ونرجع ننام علشان مينفعش تنامي كده علشان الصبح محدش يشم حاجة او ياخد باله يلا.
وقتها الساعة كانت 2 بليل شيلتها بين دراعاتي ودخلت الحمام اللي في الدور وقفلت الباب علينا واستحمينا سوا وطبعا الحموم كان في بوس واحضان ولحس لكسها وخليتها تجيبهم مرتين بس انا بالي كان مشغول وقتها مين اللي شافنا.
خلصنا شاور وهي لبست الهدوم تاني واتأكدت انها نظيفة وقالتلي ممكن اطلب منك طلب.
انا:اؤمري يا حبي.
لميس:عايزة انام في حضنك وطظ في اي حد.
انا:اؤامرك مواجبة تعالي وشيلتها ودخلت الاوضة عندي وخدتها في حضني وبزازها الطرية لازقة في صدري وكنت هركبها تاني بس قولت كفاية كده النهاردة وعينيها غمضت وكنت بلعب في شعرها وكان شكلها حلو اوي وعيني راحت في النوم وقت ما كنت سرحان فيها ونمت انا كمان.

يتبع

الجزء التاسع




وقفنا المرة اللي فاتت لما
لميس:عايزة انام في حضنك وطظ في اي حد.
انا:اؤامرك مواجبة تعالي وشيلتها ودخلت الاوضة عندي وخدتها في حضني وبزازها الطرية لازقة في صدري وكنت هركبها تامي بس قولت كفاية كده النهاردة وعينيها غمضت وكنت بلعب في شعرها وكان شكلها حلو اوي وعيني راحت في النوم وقت ما كنت سرحان فيها ونمت انا كمان.
جيه الصبح علينا وهي كل ده في حضني وكنت مبسوط اوي انها في حضني وعارف ان نبيلة مستنيه قراري هكمل مع لميس وأنسي التأر اللي بين العيلتين ولا هأخد بتأري من لميس ولا نبيلة.
قلقت من نومي وكنت بفكر في الجاي بس منظر لميس الملاك الجميلة وقتها محبتش اتحرك او اعمل اي صوت علشان لميس كانت نايمة زي ******* في حضني وعلى دراعي.
قررت افضل ابص عليها واتأملها وبسرح بخيالي في جمالها وقد ايه هي بريئة وحلوة وانا واثق انها بتحبني وبتخاف عليا قد امي واكتر ولميس مش هي الجاسوسة ولا حاجة لميس مفيش في قلبها الطيب وحنيتها ورومانسيتها وخصوصا دلعها وقت النيك.
غمضت عيني وفضلت بفكر مع نفسي بس بعدها بشوية لقيت الباب بيتفتح عليا زي العادة وامي نهي جاية تصحيني بس لقيت الوضع اللي قدمها ده انا ولميس في حضن بعض وزوبري واقف بسبب انتصاب الصباح ويدوب على فتحة كس لميس من فوق اندرها وقميصها مرفوع لفوق.
امي اتفأجت من المنظر بس فكرت بعقلها وجابت غطاء وغطتني انا ولميس وسابتنا كده وخرجت وانا كل ده عامل نفسي نايم وعايز اشوف ردة فعلها ايه الجاية.
خرجت امي من الاوضة عندي وراحت على اوضة نبيلة شكلها ناوية على خناقة معنا ولا ايه.
امي:خبطت على باب اوضة نبيلة ونبيلة فتحتلها.
نبيلة:صباح الخير يا نهي ايه الأخبار.
امي:صباح العسل تعالى معايا اوريكي حاجة.
وبعد شوية جت امي ونبيلة للاوضة وكان الباب مفتوح لسه بس محطوط علينا الغطاء من امي ودخلت هي ونبيلة ونبيلة شافتنا في الوضع ده واتعصبت وكانت عايزة تزعق وتعمل مشكلة امي وقتها سحبتاها من ايدها وقفلت الباب علينا.
نبيلة:اوعي يا نهي سبيني اوقف المسخرة دي هما فاكرين نفسهم ايه.
امي:بيحبوا بعض مثلآ وابني عايز بنتك وانت بهبلك وخوفك من التأر والقرف وقفتي كل حاجة وبوظتي سعادتهم.
نبيلة:انت عارفة انا مين يا نهي عرفتي امتي.
امي:يوم حادثة عمار اول ما شوفتك افتكرتك ولو كانت نية ابني او نيتي اننا نأذيكم مكنتيش بقيتي واقفة في بيتي دلوقتي وبقميص نوم كمان تعالى معايا.
امي خدت نبيلة ودخلت اوضتها.
اللي جاي ده كله على لسان امي عرفته بعدين بعد ما حصل.
نبيلة:عايزة ايه يا نهي سبيني اروح امنع الهبل ده دي قلة ادب وازاي عمار يعمل كده وانا واثقة فيه.
امي:انت عبيطة ولا هبلة مانت عارفة انه بيحبها وهيخاف عليها اكتر منك كمان واكيد محصلش حاجة دي نايمة في حضنه بس.
نبيلة:لا أكيد حصل حاجة انا واثقة من كده
امي:انت تعرفي حاجة انا مش عارفها احكي يا نبيلة واخلصي.
نبيلة:هحكيلك بس متقوليش ولا تبيني قدام العيال
وبدأت نبيلة تحكي:بليل قلقت من النوم وكنت عايزة اشرب لبست الروب بتاع القميص وقولت اخرج اجيب مياة فتحت الباب ولقيت نهال واقفة قدام اوضة عمار اتحركت براحة وكنت ناوية ابهدلها ازاي تبص على عمار او تتصنت عليه ويدوب قربت منها ولقيت ايدها على كسها وهارية نفسها لعب في نفسها.
نبيلة:مسكت ايدها وهي اتخضت ولسه هتنطق حطيت إيدي على بوقها.
نهال:اممممممم.
نبيلة:قدامي على الاوضة.
وروحت خدتها ودخلنا للاوضة بتاعتها براحة وقفلنا الباب.
نبيلة:انت اجننتي واقفة تتصنتي على عمار وبتلعبي في كسك افرضي قام وخرج فجأة ولا امه اللي خرجت عليكي ولا اختك لميس.
نهال:اهدي ووطي صوتك انا مكنش قصدي اصلا اقف اتفرج انا كنت خارجة رايحة لي لميس وملقتهاش وسمعت صوت اهااااات جاي من اوضة عمار قربت من الاوضة وحطيت ودني على الباب وسمعت صوت لميس هي وعمار جوا.
نبيلة:انت بتقولي ايه لميس جوا دلوقتي مع عمار.
نهال:اه جوا مع عمار وشكله بينكها لان صوتها كله ممحون واهاااااتها مالية الاوضة امال انا كنت بلعب في كسي ليه سخنت اوي على صوتهم.
نبيلة:انا لازم امنع المهزلة دي وابهدلهم ولسه هتمشي.
نهال:مسكت نبيلة انت رايحة فين يا ماما تعالى هنا واهدي سبيهم براحتهم وتعالي ريحيني.
نبيلة:نعم ياختي اريحك انت اجننتي ولا ايه من امتي بتكلمي كده ولا انا ربيتكم كده.
نهال سبتني بكلم بصوت واطي طبعا وراحت قفلت الباب وجت لعندي وقالتلي مالك بقي ي حبي انا ليه حاسه انك مطفيه كده يا ماما من وقت موت بابا وانت حزينة اوي
نبيلة:هعمل ايه بس يا نهال انا حاسه اني زي الورده اللي كل يوم بتدبل وتدبل ولسه مكبرتش للدرجة اللي تخليني ابطل احس بجسمي حتى دلوقتي انت هتستغربيني ازاي بزعق علشان لميس وبكلم بالطريقة دي بس انا جبت اخري ومبقتش قادرة بجد تعبت اوي وحياتي ماتت.
نهال:تدبل ايه وبتاع ايه.. ايه الكلام الخايب ده.. ده انتي قمر.. ملبن يا ماما.. وكل الرجاله تتمني رضاكي.. اشاره منك بس ويركعو تحت رجلك بس انا عارفة انك بتحبي بابا لسه ومش عايزة تتجوزي.
نبيلة:حيلك حيلك ايه كل الكلام ده..انتي بتجامليني مامتك وخلاص.
نهال: اجاملك ده ايه! انت موقفتيش قدام المرايا من زمان ولا ايه.. قومي كده.. قووومي بس.. قومتني ووقفنا قدام المرايا
نهال كملت كلام.. انت مش شايفه القشطه.. كل الجمال ده.. العوود ده.. وبدات تحسس علي كتافي ونزلت على ضهري.. وكملت انت مش حاسه بقيمتك بس بصي علي بزازك ولقيتها لفت ايديها وحسست علي بزازي.. وحسيت ان نهال بتسخن....نهال عيب كده انا مامتك فوقي لنفسك وابعدي عني خلاص كفاية، بس نهال مش ساكتة وانا سرحت بخيالي وبفكر وفجاه اترزعت بعبوص من ايد نهال ف خرم طيزي وهي بتقولي ولا الطييز الجامده دي.. قولتلها نهال مالك انتي سخنتي ولا ايه قالتلي بصراحه ااه انا بحبك جسمك يا ماما من بدري اوي وعايزة اكلك.
قولتلها يخربيتك القميص بتاعك يجنن اللي انت لابسه ده مجنني انا مفيش راجل لمسني من موت ابوكي ومش قادره يا نهال حرام عليكي كفاية ابعدي.. قالتلي هشششش انا بحبك ولقيتها بتبوسني في رقبتي.. وبتكمل بوس ف شفايفي..
نبيلة: نهال.. احنا مش في بيتنا اهدي بجد وهي تطنش كلامي وتكمل انا مكنتش قادره حاسه بغليان في كسي وقلبي بيدق بسرعه.
نهال: سيبك بقي من اي حاجة وركزي معايا خلينا ناخد راحتنا وبصراحه لسه بتكمل كلامها راحت رامياني ع السرير وناطه فوقيا وبتقولي انا مش هسيبك غير لما اكفيكي وامتعك وابسطك ع الاخر وراحت نازله عليا بوس وتقطيع في شفايفي وهرس في بزازي ولقيتها راحت مقلعاني ومنزلة حمالات القميص بتاعي راحت بزازي منطوره ومتحرره كل فرده في ناحيه لقيتها بتطلع صوت من بوقها مفهمتوش بس حسيت المنظر سخنها اكتر وراحت نازله بلسانها علي حلمات بزازي وكلت فيهم وعماله تلحس وتلعب بلسانها فيهم وانا مش فالدنيا اصلا مغمضه عيني ونسيت ان بنتي اللي بتأكل في جسمي وبتهري في بزازي. وبستمتع وحاسه برعشه مع لذه غريبه بس جميله اووي مفوقتش وفتحت عيني غير لما حسيت بايد نهال تحت القميص بتاعي بتلعب ف كسي.
نبيلة: نهااااال بتعملي ايييه
نهال: احيه يا ماما ده كسك كله مايه وغرقاان.. اوعي كده وراحت مقلعاني القميص كله ونزلت الاندر مره واحده ونازله ع كسي بلسانها.. يا دوب لمست كسي بلسانها روحت جايبه شهوتي تاني
نهال: اووووف ده ايه الحلاوه دي كلها يا مااما كسك جامد فشخ وردي غامق اوي وباين بين فلقتين طيزك وايه العسل ده كله بتقول كده وراحت نازله ع كسي مكمله لحس في زنبوري وشفرات كسي انا مستحملتش من الغليان روحت قايمه عليها بيساها جامد كاني باكلها وقولتلها بحبك يا نهال بحبك اوووي.. وروحت ملقعاها القميص اللي عليها ده وكان قلعه سهل اوي الصراحه مسكت بزازها فعصتهم بايديا وانا حاسه بهيجان مش طبيعي.. قالتلي ماما انا مش قادره ريحيني.. نزلت على كسها كان اغمق من كسي بس حاجه مستويه كده مع هيجاني وانا بلحس في كسهاا روحت فاركة كسها كله مره واحده وفضلت العب في كسها والحسه جامد وهي جابت اخرها خلاص.. راحت مصوته.. قولتلها يخربيتك هتفضحينا.. لقيتها بتقولي متخافيش سمعت عمار بيقول ان الاوض كلها عازلة للصوت بس خلى بالك برضو علشان الصوت ميخرجش من تحت الباب وراحت قلبتني وقالتلي طيب تعالي وراحت حاطها ايدها ع كسي وفضلت تدعك فيه وهوب راحت مدياني بعبوص في فتحت كسي وفضلت تنيكني ب صباعها..كسك ضيق اوي يا ماما بس حلو اوي ويجنن وسخن اوي وبعدين راحت مدخله رجلها ف رجليا عكس عكااس وبقينا بنتساحق ونخبط اكساسنا ف اكساس بعض ونحكهم واهاات لدرجه اني خوفت صوتي يطلع ونتفضح فضلنا كده لحد مالقيتها بتقولي هجيبهم يا مامي قولتلها وانا كمان قربت انزل..يا روح ماما كملي لسه بخلص الكلمه لقيتها راحت جيباهم ومن منظرها وانا في هيجاني ده روحت منزله عسلي انا كمان.. ومددنا ع السرير ف حضن بعض..
نهال: شكرا يا ماما يا قلبي مش عارفة من غيرك كنت هعمل ايه
نبيلة: اسكتي خالص انت مجنونة بجد حد يعمل كده مع مامته.
نهال: اه انا وهعمل كده كل شوية ده انت حلم وهدف من احلامي
نبيلة: ازاي بقي حلم من احلامك.
نهال: انا بحب جسمك اوي ومن وقت ما كبرت وفهمت من صحابي عرفت قد ايه انت جسمك عايز يتأكل وكان نفسي فيكي اوي ومتخافيش انا مش سحاقية بس بحب الاتنين عادي وبحبك انت يا مامي يا روحي.
نبيلة: مجنونة بجد مكنتش اعرف انك كبرتي اوي كده يا روحي ضيعتي كل الاحترام اللي جوايا وماسكة نفسي
نهال: بحبك يا لبوتي
نبيلة:مش بقولك قليلة الادب بحبك يا روحي انا كمان.
نهال:هتقومي ولا هتنامي في حضني
نبيلة:لا هقوم ولما نرجع بيتنا لينا كلام تاني.
وبس كده ياستي خرجت من الاوضة ونمت وصحيت لقيتك بتخبطئ عليا.
امي:اه يا لبوة يعني نمتي مع بنتك مش مكفيكي اللي عملناه سوا يوم خروج عمار من المستشفى.
نبيلة:بتهزري يا شرموطة صح هي مرة هتكفيني ده انا ولعت من يومها وكنت بهري كسي كل يوم بالخيارة ومفيش فايدة.
امي:لو وقته كنت ريحتك يا قلبي بس لازم نقوم قبل ما العيال تقوم من النوم.
نبيلة اقولك سر عمار انا واثقة انه صاحي وشافنا واحنا واقفين بنشوفهم بس هو علشان هادي ومش بيحب يكسف حد ماحرجناش كان ممكن يقوم ويكلم معنا.
نبيلة:بتهزري صح يعني عمار صاحي وسامع كل الحكي اللي حصل قدامه يخربيت الاحراج هبص في وش الواد ازاي دلوقتي.
امي:انت مكبرة الموضوع اوي ايه اللي حصل غير انك كنتي هتزعقي وتصحيهم وانا اللي هديتك.
نبيلة:صح عندك حق نسيت بسبب حوار نهال واللي عملته في كسي بليل.
خرجت امي ونبيلة من الاوضة لقوني خارج من الحمام كنت صحيت وجهزت نفسي ولبست.
انا:صباح الخير على اجمل ستات في الدنيا اي القمرات دول ياناس انا كده هتحسد.
امي:صباح النور يا بكاش كُل بعقلي حلاوة كل يوم كده.
نبيلة:صباح العسل بكاش اوي احنا عجزنا يابني خلاص.
انا:لما انتوا بالجسم ده وعجزتوا امال البنات الصغيرة تقول ايه لسه ***** اسكتوا انتوا مش شايفين جمالكم عامل ازاي.
امي:كفاية بقي بكش يا واد ومش هنسكت على حوار لميس هااا متفتكرش اني عبيطة ومعرفش اللي حصل تنيم البت في حضنك من غير جواز يا صايع.
انا:مانتوا عارفين اني بحبها وهجوزها غصب عن اي حد حتى لو انت يا نبيلة.
نبيلة:لما نكلم يا عمار الاول.
انا:تمام يا نبيلة صحي نهال وانا هصحي لميس وياريت الكل ينزل في خلال ربع ساعة عقبال ما هحضر ليكم الفطار بايدي.
سيبتهم ودخلت اصحي لميس.
لميس اصحي يا حبيبتي يلا.
لميس:صباح الخير يا حبيبي وراحت بسيتني من شفايفي.
انا:صباح الفل يا روحي امي البسي يلا وجهزي نفسك وانزلي.
وسيبتها وخرجت ومرضتش اقولها ان امها وامي شافونا علشان متتكسفش.
نزلت دخلت المطبخ وبدأت احضر الفطار وانا بحضر الفطار لقيت رسالة على الموبايل جاتلي من رقم مجهول فتحت الرسالة ولقيت مكتوب فيها كالاتي:
سيبتك ترتاح كام يوم بعد آخر محاولة اغتيال ليك بس متفتكرش اننا هنسيبك في حالك ومتفرحش اوي كده بوجود اهل لميس عندك علشان هنتقابل قريب اوي.
فهمت من الرسالة ان ده التنين او حد من رجالته وبيخوفني وانا لسه متراقب وهما عارفين بعمل ايه كويس وكده الوضع مينفعش يتسكت عليه اكتر من كده ولازم شخصيتي الحقيقية تظهر ليهم قريب اوي.
قطع تفكيري صوت لميس وهي بتقولي عمار يا عمار انت مبتردش ليه.
انا:هااا معلش يا لميس مخدتش بالي روحي وانا جاي وراكي.
خرجت وحطيت الفطار وفطرنا وكل حاجة تمام بس انا مكلتش حلو بسبب التفكير.
انا:نكلم بقي ولا تحبوا نقوم نقعد في مكان تاني.
الكل:لا خلينا هنا عادي سامعينك يا عمار.
انا:انا عرفت كل حاجة وعرفت حكاية شوقي الديب وعزت العراف وليه التأر بدأ بينهم.
لميس ونهال:تأر ايه ومين عزت العراف ايه الحكاية بظبط.
انا:سيبوني اكمل وهتعرفوا كل حاجة.
وبدأت احكي ليهم كل حاجة حصلت مع عزت العراف وشوقي الديب وانهم بقوا اعداء وحصل بينهم تأر كبير بسبب جدتي اللي اجوزها عزت العراف وبعدها بفترة كبيرة حصلت مشكلة تاني ان شوقي الديب حب يدخل ويبوظ شغل جدي وحب يبقي كبير البلد بس مقدرش ومن هنا بقي حصلت المعارك والخناقات واول شخص مات هو اخوكي يا نبيلة وانتوا كنتوا 4 اخوات.
نبيلة شوقي الديب اللي هو انت، وميرفت شوقي الديب، وابراهيم و عز.
نبيلة:انت عرفت كل الحاجات دي ازاي وانا مغيرة اسمي الاخير والمفروض مفيش اي ورق في الدولة يثبت اننا كنا اخوات.
انا:لاني العراف يا نبيلة عارفة يعني ايه العراف.
كل اخواتك ماتوا وده على حد علمك.
نبيلة:نعم قصدك ايه فهمني وبدأت تتعصب جامد.
انا:شوية وهتفهمي اقعدي مكانك.
وطبعا يا ماما انا مش زعلان منك لانك خبيتي عليا الموضوع وكنت عارف انك بتنفذي وصية ابويا ليكي.
امي:ايوة يا عمار هو طلب مني مقولش اي حاجة وافضل ساكتة لحد ما تفهم انت لوحدك متزعلش مني انا اسفة.
طيب دلوقتي اكيد كلكم مستنين القرار هل هأخد بتأري منكم ولا لا
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة بتظهر بنوتة قمر ماشية في الطريق وشوية شباب بتحاول تعاكسها بس هي بتقوم بالواجب وزيادة عليهم وبتضربهم وبتطلع عينهم.
البنت:علشان تحرموا تعاكسوني تاني المرة دي كانت قرصة ودن يا كلاب.
الشباب:حرام عليكي كفاية ضرب خلاص حرمنا.
البنت بتكمل طريقها للجامعة وبتوصل جامعتها على خير وسلامة.
نرجع عند عمار والعيلة.
نبيلة:قرارك ايه، هتقتل بناتي ولا هتقتلني ما انا عارفة عيلة العراف مش بيهمها حاجة.
لميس:انت بتقولي ايه يا ماما عمار عمره ما يعمل كده انا من كتر اماني وحبي فيه نمت في حضنه امبارح وانا مطمنه انه ضهري وسندي.
نهال:عمار اه نعرفوا من وقت قصير بس راجل ويعتمد عليه وفعلا ضهرنا وكفاية قتل وقرف بقي.
انا:خلصتوا انا مقولتش قراري لسه ومش هقول قراري دلوقتي لان في شوية حاجات لازم تحصل وتتم قبل ما اقول قراري وانهي السلسلة الأولي.
الكل:سلسلة اولي ايه.
انا:ولا حاجة، دلوقتي عايز نبيلة لوحدها بعد اذنكم تعالى معايا يا نبيلة.
محدش يجي ورانا وياريت الكل يفضل هنا وخدت نبيلة واقعدنا في اوضة المكتب.
نبيلة:مش مطمنالك خالص هتخلص عليا في اوضة المكتب بعيد عن بناتي.
انا:ياولية اتهدي شوية لما لو عايز اقتلك كنت عملتها في يوم المزرعة اتهدي شوية.
نبيلة:هههههه ماشي قول في ايه.
انا:الموضوع اللي هحكيه صعب وانا عارف انه صعب بس لازم تمسكي نفسك كويس اوي.
نبيلة:حاضر قلقتني قول.
تعرفي ايه عن اخواتك يا نبيلة؟
نبيلة:اعرف ان كلهم ماتوا قبل ما نسيب البلد ومبقاش غيري وقتها وابويا خدني وغير اسمي في البطاقة وشال اسم الديب.
انا:لا كلهم مماتوش ولا حاجة في حد من اخواتك عايش.
نبيلة:انت بتهزر صح انت بتقول ايه حد من اخواتي عايش هو مين انطق.
انا:اختك ميرفت عايشة يا نبيلة، ميرفت اللي اصغر منك بسنتين عايشة.
نبيلة:وقعت مستحملتش الخبر واغمي عليها شيلتها على طول وطلعتها الاوضة ونديت على الكل وكلهم بقوا فوق حاولت افوقها لحد.ما فاقت.
نبيلة:بصوت تعبان عمار انت بتكلم جد ميرفت عايشة.
انا:ايوة يا نبيلة ميرفت عايشة وميرفت تبقي بنت النجار بتاع السياحة واهدي كده علشان احكيلك ازاي ده حصل.
انا:ميرفت قبل ما تمشوا من البلد ابوكي شاف انها ضعيفة ومش قوية زيك وخاف عليها وقرر انه يديها لحد من اصحابه يربيها لان النجار مكنش بيخلف ووقتها اتفق هو والنجار ان ميرفت يتغير اسمها وتبقي ميرفت عزيز النجار.
نبيلة:لازم اشوفها واقابلها واطمن عليها وتعرف الحقيقة.
انا:مينفعش دلوقتي يا نبيلة، لان منعرفش ميرفت تعرف الحقيقة ولا لا فلازم اتأكد بنفسي انا حبيت اقولك قبل ما اعمل اي خطوة حباني ادخل ولا لا.
نبيلة:ادخل يا عمار واعمل اللي تحبه انا بقيت واثقة فيك ومش خايفة منك.
انا:اسيبك ترتاحي وتعالى معايا يا ماما عايزك في حاجة ضروري.
خدت امي ونزلت اوضة المكتب تاني وقعدنا.
امي:ممكن اعرف قرارك انا كده كده شايفة القرار من عيونك بس حابة اسمعه بودني.
انا:مش هقتلهم يا نهي متخافيش، انا مليش دعوة بالتأر والهبل ده كل ده علشان شوية شغل وواحدة ست ضيعوا حياتهم علشان شوية كلام اهبل وضيعوا ولادهم.
امي:صح يا حبيبي وانت بتحب لميس واهلها يبقي بلاش نرجع بالماضي ونعيش زيه.
انا:بخصوص الماضي بقي يا حبيبة قلبي، تعرفي ايه عن اخوات ابويا وعيلتي.
امي:بكل ثقة معرفش اي حاجة كل اللي اعرفه زي اللي انت تعرفه ان كلهم ماتوا.
انا:عمتي عايشة يا امي بس لسه متواصلتش معاها.
امي:ايه انت بتكلم جد ايمان عايشة يا عمار، طب ازاي وجدك وقتها قال انها ماتت.
انا:اهدي كده وتعالى اقولك في ودنك علشان القراء متسمعش (...................) بس كده ياستي.
امي:فرحت جدا ان ايمان عايشة طب هنتقابل امتي وتعرف عننا امتي.
انا:بعدين لسه الجزء الجاي.
انا:في حاجة تانية يا نهي ومعرفش وقتها ردة فعلك هتبقي عاملة ازاي بس اتمني تكوني حلوة وهادية.
امي:خير في ايه تاني.
انا:ابويا بعد ما اجوزك بفترة وانا كان عندي وقتها حوالي 7 سنين وقتها قبل ما عزت جدي يموت، وقتها عزت طلب من ابويا يجوز ست تانية وقتها وعلى الكلام اللي عرفته ان الجوازة دي كانت واجب على ابويا و عزت جدي معرفش اي تفاصيل لسه بس اللي عرفته ومتأكد منه ان ليا اخت وعايشة وتلاقيها دلوقتي في جامعة أو قربت تخلص دراسة لان المفروض هي دلوقتي عندها 20 سنة.
امي بصوت صدمة: يعني كل السنين دي ابوك كان متجوز عليا وكمان خلف بنت منها دي مكنتش جوازة واجب بقي دي كانت نيكة ومزاج.
انا:اهدي يا نهي انا معرفش اي تفاصيل ومش بكدب عليكي وانت عارفة وبعدين دلوقتي هو ميت وخلاص مينفعش نكرهه لازم دلوقتي اتصرف صح واشوف اختي فين وامها عايشة ولا لا وفي احتمال تكون عارفة بوجودي بس انا معرفش بوجودها ومستنيه اني اروحلها بس هي مين معرفش لسه.
امي بصوت حزين:ماشي يا عمار أكيد مش همنعك تدور على اختك وتشوفها وتعيش معنا لو حابة بس علشان خاطري خلى بالك من نفسك لان انا عارفة كل الخطر اللي حواليك عمار كمان في حاجة غريبة حصلت وقت عمليتك.
انا:ايه هي يا روحي قوليلي
امي:واحدة ممرضة كانت من ضمن العملية خرجت في مرة وقالت العراف رجع للحياة تاني، وده يا حبيبي لقبك في الشغل محدش يعرفه غير لميس واحمد ومحسن بيه وانا طبعا اعرفه بسبب انه اسم عيلتك فازاي الممرضة دي عرفت لقبك السري والحقيقي.
انا:انت بتكلمي جد يعني في ممرضة خرجت وقالت ان العراف عايش ومماتش ورجع للحياة من تاني.
امي:ايوة ده اللي حصل انا اه كنت حزينة وبعيط لكن خدت بالي من كل حركة كويس اوي، لازم نشوف مين الممرضة دي.
وفي حاجة كمان يا عمار.
انا:ايه هي يا امي كملي.
امي:وقت العملية حسيت بحركات غريبة وكنت شاكة في حاجة كده واليوم اللي خرجت فيه للاوضة وقتها حد من اللي واقفين خرج برة وانا كنت شاكة في اللي خرج وخرجت وراه وطلع شكي صح في ما بينا جاسوس يا عمار بيبلغ التنين بكل حاجة ومتستغربش عرفت اسمه بسبب لما سمعت الحد ده بيكلم معاه.
انا:عارف يا امي هو مين من بدري بس سايب الموضوع بمزاجي بس خلاص مبقاش ينفع اسكت لان جاتلي رسالة تهديد النهاردة ومش عايزك تبيني اي حاجة قدام لميس او اهلها.
وقربت ودني من نهي وقولتلها:وبطلي شقاوة انت ونبيلة علشان عرفت كل حاجة انا مش مكفيكي يعني.
امي:يخربيتك عرفت ازاي، لا يا روحي مكفيني بس هي اللي تعبانة ولا ناوي على حاجة تانية يا عراف.
في مكان بعيد.
دخل المقنع على الجماعة في الاجتماع.
المقنع:قررت اننا هنتعاون مع التفاحة الحمراء وبكده أول ضربة هنعملها هي خراب دولة تركيا.
الصوت1:جميل يا باشا وده اللي كان لازم يحصل من بدري.
الصوت2:التفاحة الحمراء اقوياء واضافة ليك ياباشا.
الصوت3:وهنعمل ايه في العراف ياباشا.
الصوت4:العراف لحد دلوقتي نايم على نفسه وميعرفش اللي بيحصل حواليه.
المقنع:وصلت رسالة للعراف النهاردة وخلاص بقيت عارف شكله وبكده العراف بقي تحت ايدي اجهزوا علشان هنتحرك وهنروح اجتماع التفاحة الحمراء

يتبع
الي اللقاء في الجزء العاشر والاخير من السلسلة الأولي العراف



الجزء العاشر






وقفنا المرة اللي فاتت
لما المافيا قررت تنضم لجماعة التفاحة الحمراء وعرفه ان العراف مش هيتحرك ونايم على ودانه والدنيا بقيت امان ليهم.
عندنا في البيت طلعت انا وامي وخبطت على اوضة نبيلة.
لميس:اتفضل.
انا:انا جيت اطمن عليكي قبل ما امشي لان مش عارف هرجع امتي يمكن ارجع القيكي نايمة او حاجة.
نبيلة:انا كويسة بس المهم ترجعلنا بالسلامة .... احم قصدي ترجع بالسلامة.
انا:ماشي يا حبيبتي لميس عايزك انت ونهال شوية نقعد نكلم وارتاحي انت يا نبيلة تعالى معنا يا ماما.
خدت لميس ونهال وامي ودخلت اوضتي وقعدنا.
انا:بصوا بقي من النهاردة انت واختك الصغيرة دي مسؤولين مني من كل حاجة تمام.
لميس:ازاي يعني يا عمار بابا سايبلنا ورث وكل حاجة واحنا مش محتاجين حاجة.
انا:كلمتي مكنتش فلوس وبس، انت من النهاردة مراتي وامك هتوافق انا عارف واختك من النهاردة مسؤولة مني هي وامك ومفيش مرواح للبيت تاني لما هرجع بليل هاخدكم ونروح نجيب كل حاجة ليكم ونرجع تاني انتوا هتعيشوا هنا يا لميس سوا مراتي او لا ولا ايه يا ماما.
امي:صح يا عمار كلامك احنا اهل من زمان اه مكناش نعرف بعض بس الجدود كانت بتحب بعض قبل المشاكل وعمار بيعمل الصح وهو الراجل يعني كلنا لازم نسمع كلامه مادام مش بضرنا.
نهال:انا موافقة يا عمار وباستني من خدي.
لميس:موافقة يا عمار بس لازم ماما توافق هكلم معاها الاول.
تمام يا جماعة من غير مطرود بقي يلا كله برة واكلموا مع نبيلة لحد ما ارجع بليل.
استني يا لميس عايزك لوحدك.
لميس:نعم يا حبيبي قول.
انا:ياسلام على كلمة حبيبي دي تجنن منك لو مش مستعجل كنت قلعت ونيمتك ونيكتك يا روحي.
المهم انا بحبك يا لميس وعايزك في حياتي الجاية موافقة ولا لا.
لميس:موافقة يا حبيبي ونرمي كل الماضي ورانا.
انا:بظبط كده يا روحي انا مش بفكر زي جدي أبداً، وكمان انا طلع ليا اخت وعمتي عايشة فلازم ادور عليهم وقربت اعرف مكانهم خلاص.
لميس:تروح وترجع بالسلامة يا حبيبي وخد الحراسة معاك.
انا:عايز طلب منك تاني الفترة الجاية خطر وعايزك تسيبي الشغل اظن انك مبقتيش محتاجة حماية انا جنبك ولا ايه.
لميس:حاضر يا عمار هفكر واقولك لاني بحب شغلي بس حاضر هفكر.
خرجت لميس وانا جهزت نفسي ولبست وقررت اول مشوار لازم اعمله اني اروح المستشفى واشوف مين الممرضة دي.
خرجت من باب الفيلا ولقيت احمد وسارة موجودين قدامي والحراسة كلها برة.
احمد:غريبة مهربتش يعني من الباب الخلفي على فين ياباشا.
انا:هنفخك قريب علشان هزارك التقيل ده ههههههه على مستشفى الشرطة.
سارة مش عايزك تتحركي من الفيلا ومحدش يدخل الفيلا غيرك فهماني ولا لا.
سارة:فاهمة يا عمار هدخل اقعد معاهم دلوقتي.
انا:وعايز حراسة على الباب الخلفي وحوالين الفيلا كلها.
عز:تمام يافندم كل اوامرك هتتنفذ متقلقش.
انا:تمام يا عز مش قلقان يلا بينا ياحمد.
ركبت العربية انا واحمد والحراسة ورايا واتحركنا على مستشفى الشرطة.
وصلت المستشفى بعد شوية ودخلت طلبت اشوف الدكتور اللي عمل العملية لان لكل دكتور طقم تمريض خاص بيه.
الدكتور:عمار باشا اهلا بيك، تعبان او اي حاجة حصلت.
انا:بخير يا دكتور متقلقش بس محتاج طقم التمريض اللي كان معاك وقت العملية.
الدكتور:خير يا باشا في حاجة ولا ايه طمني.
انا:مفيش حاجة يا دكتور هاتلي طقم التمريض.
الدكتور وقتها ضرب الجرس ودخلت المساعدة بتاعته وقالها عايز طقم التمريض يجيلي دلوقتي.
المساعدة:كلهم موجودين ماعدا نهلة مش هنا بس هتصل بيها تيجي بسرعة.
الدكتور:تمام يا دكتورة روحي انت وابعتيهم.
استنين شوية لحد ما لقيت كل التمريض قدامي كانوا 3 بنات وناقص كده البنت الرابعة اللي قالوا عليها.
البنات:طلبتنا يا دكتور اتفضل.
الدكتور:عمار باشا عايزكم في حاجة اتفضلوا اقعدوا.
انا:ازيكم انا عمار اللي كنت هنا من فترة وكنتوا بتساعدوا في عمليتي اللي حصلت، وقتها حصلت حاجة وانا قلبي وقف ورجع للحياة من تاني مين وقتها اللي خرجت فيكم وقالت الخبر لاهلي.
البنت1:وقتها كنا 4 بنات يافندم والدكتور، كنت وقتها لسه جوا ومخرجتش.
البنت2:مش انا اللي خرجت لان وقتها كنت بساعد الدكتور في حاجة بس مش فاكرة ايه هي.
البنت3:نهلة اللي خرجت وقتها وقالت لوالدة حضرتك انك رجعت تاني للحياة بس معرفش تفاصيل.
انا:جميل اوي عايز نهلة دي هي فين بقي ومجتش ليه.
الدكتورة المساعدة:كلمتها يا فندم وقربت توصل للمستشفي لانها كانت في الجامعة وهي بتشتغل بجانب الدراسة.
استنينا بتاع نص ساعة وعدت عليا بتقل كبير ومخي عمال يفكر مين نهلة دي وعرفت لقبي منين وليه هي بذات من الاربع بنات دول.
الباب بيخبط وانا قلبي قلق وقتها.
الدكتور:اتفضل ادخل.
نهلة:حضرتك طلبتني يا دكتور وشافتني قدمها وبدأت تقلق.
الدكتور:اقعدي يا نهلة, فاكرة عمار باشا لما عمل العلمية هنا من فترة قريبة.
نهلة:ايوة فاكرة حصل حاجة حضرتك كويس.
انا:انا مين يا نهلة؟
نهلة:الدكتور بيقول أنك عمار باشا اللي عملت العملية حضرتك فقدت الذاكرة ولا ايه.
وقتها مسكت تليفوني واتصلت على امي مكالمة فيديو ووجهت الكاميرا على نهلة.
امي:هي دي يا عمار اللي خرجت وقالتلي الخبر.
انا:تمام يا ماما هكلمك تاني.
ها هتقوليلي انا مين يا نهلة ولا اعرف بطريقتي.
نهلة:ما قولت لحضرتك انت عمار باشا.
انا:امال ليه خرجتي يوم العملية وقولتي عكس كده يا نهلة.
نهلة بدات تتوتر اكتر وباين عليها خايفة تكلم.
انا:طيب يا جماعة شكرا ليكم يأما الكل يخرج ماعدا احمد يفضل هنا يأما تيجي معايا يا نهلة نقعد في اي مكان عام.
نهلة:نخرج من المستشفى احسن.
قمت انا واحمد ونهلة جمبي واتحركنا لبرة وركبت العربية وهي جمبي واحمد في عربية الحراسة وطول الطريق وهي ساكتة وصلت كافية في المهندسين ودخلنا لجوا واحمد فضل واقف برة.
انا:بقينا لوحدنا اهو ممكن اعرف بقي انت مين وليه قولتي ان العراف رجع للحياة من تاني.
نهلة:انت ايش عرفك اني قولت العراف رجع للحياة من تاني وانت وقتها كنت في العملية.
انا:بلاش ذكاء يا نهلة مانت قولتي قدام امي ومحدش يعرف اللقب ده غيري انا وامي والحارس اللي معايا يبقي عرفتي ازاي.
نهلة:اوووووووف هحكيلك عرفت ازاي وكل ده حصل ليه.
انا بنت غلبانة معرفش اي دوشة ولا خناقات في حياتي عايشة انا وامي من وقت ما ابويا مات اللي يعتبر مشوفتهوش غير قليل اوي ويوم موت ابويا وصلنا الخبر ووقتها امي ادمرت اوي لان ضهرها مات وهتبقي لوحدها ومحدش كان يعرف اي حاجة عن امي خالص غير ابويا حتى اهلها محدش يعرف عنهم حاجة ولاا هما يعرفوا حاجة عنها.
وقتها بعد ما ابويا مات والدنيا هديت وعدت سنين على موت ابويا وكبرت وبقي عندي 18 سنة ومحدش ظهر برضو وحياتنا بقيت صعبة و امي تعبت شوية ووقتها قالتلي تعالي عيزاكي، وبدأت تحكيلي عن حياتها لحد لحظة موت ابويا.
ام نهلة:بصي يا نهلة انت كبرتي دلوقتي وهتفهمي كل كلمة هقولها.
انا اجوزت ابوكي وانا مكنتش بحبه ولا عايزاه في حياتي أصلا وابوكي هو قريبي من بعيد وكان شخص مشهور اوي وناجح في شغله جدا بس انا مكنتش الزوجة الأولي لوالدك انا كنت الزوجة التانية اجوزني علشان يحميني ويحافظ عليا وحبيته وحصلت بينا علاقة زوجية وخلفتك انت من عيلة كبيرة يا نهلة بس الزمن غدر بينا والفلوس اللي سابها والدك قربت تخلص.
انت ليكي اخ يا نهلة واخوكي دلوقتي تلاقي عنده 25 سنة بس مادام مظهرش لحد دلوقتي يبقي ميعرفش عنك حاجة ومينفعش تظهري قدامه غير لما هو يعرفك لوحده
اخوكي اسمه عمار محمد عزت العراف بس محدش يعرف لقب العراف غير امه وهو وبس باقي الناس كلها متعرفش لكن والدك كان حكالي كل حاجة.
نهلة بتكمل:امي حكتلي كل حاجة ووقتها دخلت كلية الطب وحبيت اني اتمرن بجانب الدراسة وبقيت في طقم المساعدين للدكتور في المستشفى وجيه يوم العملية ولقيتك قدامي وعرفت من ملامحك واسمك انك اخويا ولما خرجت بلغت والدتك كنت قاصدة اقولها العراف رجع علشان لما تحكيلك تدور وتفهم الحقيقة فين.
انا:يااااااااه كل ده وانا معرفش عنك اي حاجة حقك عليا يا حبيبتي انا عرفت بوجودك متأخر اوي ابويا جاالي في حلم هو وجدك وبلغني ان ليا اخت ولازم ادور عليكي وفعلا كنت بدأت ادور عليكي ومعلوماتك وصلتني النهاردة بس قبل ما توصل امي حكتلي اللي حصل وجيت اشوف مين انت وعرفتي لقبي منين.
نهلة:وحشتني يا عمار كل يوم من وقت ما عرفت ان ليا اخ بقيت حابة انك تظهر وتحميني وتاخدني في حضنك ملامحك وملامحي شبه بعض اوي اكننا تؤام يا حبيبي.
انا:عندك حق وحقك عليا من النهاردة مش هسيبك تاني ولا هسيب مامتك تعالي يلا اروحك البيت واتعرف عليها.
قمت انا ونهلة وهي في حضني بجد اول ما شوفتها قلبي دق وحسيت انها اختي وخصوصا انها شبههيي اوووي فعلا اكننا تؤام.
خرجت وركبنا العربية واتحركنا على بيت نهلة اللي كان في مكان شعبي.
ونزلت من العربية ولقيت شوية شباب بتبص على نهلة والحراسة اللي معايا.
انا:مين دول وبيبوصوا عليكي ليه.
نهلة:مفيش حاجة متشغلش بالك يلا بينا.
انا:لا اصبري واقفي هناك وخليك جمبها ياحمد.
وقربت من القهوة اللي الشباب قاعدة عليها ووقفت في نص المنطقة وأمرت الحراسة تطلع السلاح وتضرب نار وضربت نار في الهواء وكل الناس والشبابيك اتفتحت حتى ام نهلة.
انا:طبعا الكل مستغرب انا مين وازاي اعمل كده في منطقة شعبية ليها بلطجية وغيره وغيره بس انا اللي يبص لاختي بصة همحيه من على وش الدنيا ومش هيهمني هو مين وانتوا يا شوية خولات لو شوفتكم تاني بتبصوا عليها او حتي بالصدفة هموتكم سامعين.
العيال:سامعين يا باشا حقك علينا احنا اسفين.
انا:هقولها تاني انا عمار العراف اخو نهلة العراف واي كلب هيفكر يضايقها او يضايق مامتها انا اللي هقف ليه.
احمد:عمار هدي الوضع علشان لو الحكومة جت انت شخصية سيادية ومينفعش تتعرف بالشكل ده اخلص ويلا اطلع وانا هظبط الوضع.
خدت نهلة وهي فرحانة ودخلت في حضني جامد وبتقولي فعلا انت حنين زي ما عرفت عنك.
وطلعنا للبيت ولقيت ام نهلة على الباب وواقفة مستنيه وهي قمر 14 حاجة كده زي امي ونبيلة محافظة على نفسها بالرغم من شيل الهم على دماغها هوصفهالكم بعدين هي ونهلة.
سوزان:اللي خلف مماتش فعلاً اهلا بيك يا عراف.
انا:اهلا بيكي انت وحقك عليا اني اتاخرت اوي لحد ما جيت.
سوزان:ولا يهمك كنت عارفة انك هتيجي وبكده انا هطمن على نهلة معاك.
انا:ومين قال اني جاي اخد نهلة واسيبك هنا ولا حتي اسيبكم هنا، انتوا جايين معايا يا سوزان ولا تحبي اقولك يا طنط.
سوزان:زي ابوك بظبط كان دائما يقول اللي يعجبه وبعدين يستهبل ويقول ولا تحب حاجة تانية هههههه وحشني اوي بس شيفاه قدامي اهو في ملامحك وملامح نهلة انتوا ولا اكنكوا تؤام.
انا:انا العراف الجديد غير اللي ماتوا واسلوبي وحياتي غيرهم وحابك تكوني انت ونهلة جزء من حياتي الجاية موافقة.
سوزان:سبيني هنا زي ما انا ولو نهلة حابة تروح معاك معنديش مانع.
نهلة:مش هروح في حتة انت مامتي ومش هسيبك ولا كمان عايزة اسيبه انا ما صدقت لاقني ولاقيته.
انا:بوست رأس نهلة وقولتلها محدش هيسيب حد ويلا بينا من غير اي كلمة قدامي قومي البسي يا سوزان وانت يا نهلة متجبيش اي حاجة ولا اي هدوم انا هجبلك كل حاجة جديدة واحنا مروحين.
سوزان:مكنتش اقدر اكسر كلمة محمد العراف هقدر اكسر كلمتك انت حاضر يا عمار هنقوم يلا يا نهلة.
قاموا يلبسوا وانا خرجت للبلكونة ولقيت الكل قاعد خايف ومستني هيحصل ايه طلعت تليفوني واتصلت على نهي امي.
امي:خير عملت ايه طمني عرفت هي مين.
انا:اه عرفت لما اجي هحكيلك حضري نفسك علشان ساعة او 2 وهاجي وبعدين همشي تاني.
امي:تمام يا حبيبي مستنينك انا ونبيلة والكل.
نهلة جت حضنتني من ضهري وقالتلي احنا خلصنا وجاهزين.
خدتهم ونزلت للعربية والكل واقف مستغرب هما رايحين فين ركبنا العربية واتحركت على الفيلا بس في طريقي وقفنا في مول هدوم ونزلت انا وهي وسوزان واشتريت ليهم لابس وحاجات كتيرة وكانوا مبسوطين وحلوين اوي وهما جمال اصلا مش محتاجين اي حاجة واشتريت كمان هدية لنهي ولنبيلة ولميس ونهال.
نهلة:انت اشتريت هدايا كتيرة اوي لمين هااا مين.
انا:بت انت فضولية لمين, انا مش فضولي كده على العموم هتعرفي بعد شوية.
ركبنا العربية واتحركنا للبيت ونهلة وسوزان اتخضوا من الحراسة والزحمة اللي في شارع الفيلا والحراسات اللي حوالين البيت.
سوزان:انت شغال ايه بظبط يا عمار انت ليه في حراسات كتيرة حواليك انت بتعمل ايه ياعراف يا صغير.
انا:انا ظابط في جهة سيادية يا سوزان بس حياتي اليومين دوا في خطر علشان كده معايا حراسة.
نهلة:في ايه خطرررر انت بتكلم جد انا مينفعش اخسرك او اسيبك انا ما صدقت انك وصلت ليا.
انا:متقلقيش كل حاجة هتتصلح قريب وهكون كويس.
ركنت العربية ونزلت فتحت باب الفيلا ولقيتهم كلهم في الصالة تحت وفي حضني نهلة و سوزان جمبي من الناحية التانية.
امي:من غير ما اسأل مين دول هي شبهك اصلا ولا اكنها تؤامك تعالى يا حبيبتي في حضني.
نهلة جريت وحضنت امي واطمنت من ردة فعل.امي انها فكرت صح واتصرفت صح
لميس:لولا انها شبهك كنت نفختك بقي داخل عليا وحاضن بنت غيري يا بيه.
نهلة:خرجت من حضن امي وقالتلها انت مين علشان تكلمي مع اخويا كده.
لميس: ردت بكل هدوء وثقة انا حبيبته وقريب هنجوز تعالي في حضني ومتبقيش غبية وحضنوا بعض وضحكوا.
اعرفكم يا جماعة سوزان والدة نهلة وكانت مرات بابا قبل ما يتوفي.
امي:سوزان فكراني مكنتش متوقعة انك الزوجة التانية لمحمد العراف بس اللي فات مات يا سوزان تعالي في حضني.
وطلعت امي عارفة سوزان لانهم من بلد واحدة
طيب يا جماعة نهلة زي ما الكل فهم هي اختي وكده كده الشكل واضح انها اختي القردة الصغيرة نهلة عندها 20 سنة دلوقتي وفي كلية طب ومن النهاردة هتعيش هي وسوزان معنا.
نهلة:طب انا كنت عرفت ماما نهي وعرفت لميس.
امي:تصدقي ماما طالعة من بوقك زي العسل تعالي في حضني يابت انا كان نفسي يبقي عندي بنت بس عمار مالي عليا حياتي طبعا بس انت من النهاردة بنتي وزيك زي عمار.
سوزان:وانت يا عمار ابني وزيك زي نهلة بجد ومن زمان وانا بحبك وكان نفسي اشوفك وحضنتني هي كمان.
نبيلة:مبروك يا عمار برجوع عيلتك ليك عقبالي.
انا:متقلقيش هروحلها دلوقتي وهشوف وافهم منها كل حاجة متقلقيش مش هسيبك ولا ناسيكي.
قامت نبيلة حضتنني قدام الكل وقالتلي بحبك.
انا:احممممم طب امي وامي التانية قاعدين ينفع كده اصبري لما نبقي لوحدنا هههههههه.
نبيلة:بس يا رخم انت ابني زيي زيهم.
تمام كل الكل اتعرف على بعضه ونهلة ونهال قريبين من سن بعض فرق بينكم سنة ولميس زيكم برضو صغيرة وحلوة.
اسيبكم انا بقي علشان اروح مشواري المهم.
سارة مش هوصيكي الكل بقي في حمايتك دلوقتي وانا هسيب احمد برة وهاخد الحراسة لوحدهم.
سارة:متقلقش يا عمار عيلتك هي عيلتي.
خرجت وقولت لاحمد انت هتفضل هنا وانا هتحرك بالحراسة ومسمعش اي اعتراض.
خدت بعضي واتحركت على شركة النجار للسياحة
ودخلت طلبت اقابل مدام ميرفت النجار
السكرتيرة:في معاد سابق يا فندم.
انا:لا بس قوليلها عمار العراف.
دخلت السكرتيرة على ميرفت النجار.
السكرتيرة:اسفة حضرتك بس في شخص برة طالب يقابلك.
ميرفت النجار:مين ده.
السكرتيرة:بيقول اسمه عمار العراف.
ميرفت:بتقولي مين عمار العراف خليه يدخل.
خرجت ميرڤت وقالتلي اتفضل مدام ميرفت مستنياك.
دخلت على ميرفت وهي في كل شياكتها وبزازها الكبيرة الظاهرة من البدلة حاجات بنت وسخة جامدة اوي ما هي اخت نبيلة الصغيرة بقي.
انا:انا عمار العراف فاكرة الاسم ده ولا لا.
ميرفت:فكراه يا عمار وعارفة جدك الكبير عزت العراف محدش في البلد ميعرفش عيلة العراف بس مكنتش اعرف انك كبير العيلة دلوقتي.
انا:اهلا يا ميرفت جايلك بخصوص موضوع مهم اوي.
ميرفت:اتفضل يا عمار سمعاك.
انا:اختك نبيلة عايشة وعايزة تشوفك.
ميرفت بتوتر جامد:انت بتقول ايه بتكلم جد اختي عايشة هي فين يا عمار.
انا:انت عارفة الاول انت اسمك الحقيقي ايه
ميرفت:ايوة ميرفت شوقي الديب بنت شوقي الديب بس النجار خدني من بابا واتبناني وغير اسمي علشان التأر.
انا:طب كويس اوي انك عارفة كل حاجة اختصرتي الكلام قومي معايا بقي. واعملي حسابك اسمك الحقيقي رجع من تاني وكل ورقك اتغير بامر مني انا ولا مش حابة.
ميرفت: حابة اي حاجة المهم اشوف اختي انا بدور عليها بقالي كتير بجد.
انا:معلش يا ميرفت مكنتش تعرف انك عايشة.
خدت ميرفت واتحركت على البيت وقتها كانت الدنيا ليلت وبقيت الساعة 8 بس كده انا اطمنت وريحت بالي من كل حاجة ناقص حاجتين.
وقتها وصلت للبيت ونزلت انا وميرفت ودخلنا الفيلا.
انا:مساء الخير يا جماعة.
نهلة قامت تجري وجت في حضني:وحشتني اوي روحت فين تاني وبعدين انا بقيت خايفة عليك.
انا:متخفيش جيت اهو.
امي:بت انت اتلمي ده ابني حبيبي.
انا:نبيلة فين يا جماعة.
نبيلة:انا هنا يا عمار ولقيتها نازلة على السلم وكانت ميرفت ورا ضهري وظهرت لنبيلة.
انا:احب اعرفك يا نبيلة, لسه هكمل لقيت نبيلة جريت حضنت ميرفت.
نبيلة:اوووووووف وحشتيني اوي مكنتش اعرف انك عايشة بجد حقك عليا وحشتيني يا حبيبتي ودخلت هي وميرفت في عياط جامد وحضنوا بعض فترة كبيرة.
نبيلة:خرجت من حضن ميرفت وحضنتني انا كمان بحبك بجد وبقيت مطمنة وانت جمبي ومعانا تستاهل فعلا تكون العراف الكبير.
انا:بوستها من خدها وانا بحبك وهمست في ودنها وعجبني جسمك ههههه
نبيلة:اتلم يا قليل الادب.
والكل ضحك بس مش عارفين انا قولت ليها ايه.
انا:ميرفت انا عارف انك كنتي متجوزة وجوزك توفي ومش مخلفة صح ولا ايه.
ميرفت:صح يا عمار في حاجة ولا ايه.
انا:حابة تعيشي مع اختك اهلا بيكي في بيتنا المتواضع مش حابة انتوا احرار مع بعض.
استأذنكم انا بقي اعمل اخر مشوار وارجع ارتاح شوية قبل ما افوق للشغل اللي ورايا.
سارة طبعا مش عايز احمد يعرف اني خلعت من الباب الخلفي هااا ههههههه.
سارة:برضو لغز تاني وهتخلع تاني.
لميس:على فين يا عراف ما كفاية نسوان داخلة علينا كل شوية البيت هيبقي راجل وعشيرة ستات ههههههه.
انا:مش عارف يمكن ارجع بواحدة جديدة او ارجع فاضي هنشوف هنشوف واه حضروا نفسكم علشان هننقل من الفيلا دي وهنشتري الفيلا اللي جمبنا علشان اكبر واوسع من دي.
وطبعا عارف ان الذكريات كلها في الفيلا دي بالنسبة لامي ومتقلقيش مش هاجي جمبها
امي:ماشي يا حبيبي اللي تشوفه يحصل.
سيبتهم وسيبت موبايلي وخرجت من الباب الخلفي للفيلا.
وسيبتهم يرغوا ويكلموا كلهم مع بعض.
وصلت لمكان الجراچ وخدت العربية التانية وطلعت التليفون واتصلت على المجهول.
انا:جاي في الطريق مسافة السكة.
بعدها بشوية وصلت لنفس المكان المعتاد بتاعنا.
المجهول:برافو عليك عرفت توصل لاختك ولسوزان وكمان ميرفت قدرت تجيبها لنبيلة.
انا:اخيرا ارتحت شوية بعد ما عرفت كل حاجة.
المجهول:جاهز للجاي طيب اللي جاي تقيل اوي ومعرفش هتقدر عليه ولا لا.
انا:متقلقش هقدر انا العراف.
خلصت الاجتماع ورجعت البيت لقيت الكل نايم دخلت اوضتي وصحيت تاني يوم خرجت قبل ما اي حد يصحي.
اشتريت الفيلا وظبطتها من كل حاجة وكانت اكبر واحسن.
وقولت لاحمد جيه الوقت ياحمد علشان نواجه الجاسوس.
احمد:جاسوس ايه يا عمار هو في جاسوس بينا.
انا:اه يا حبيبي من اول يوم وانا عارف هو مين بس سايبه بمزاجي.
الجاسوس هوو........ هاته واحبسه في بدروم الفيلا الجديدة وهنزله.
رجعت البيت لقيت الكل صحي وكلهم موجودين حتى ميرفت
صباح الفل عليكم جاهزين للبيت الجديد انا اشتريت الفيلا خلاص جهزوا حاجتكم بقي وخدوا كل حاجة عايزنها وشوية وهتلاقوا الحراسة بتخبط عليكم وتشيل منكم الحاجة.
الكل:ماشي يا عمار هنجهز نفسنا
واااه افتكرت ياريت قمصان النوم دي تكون قدامي وبس علشان مكسرش دماغ اي واحدة فيكم لو حد من اللي برة شافها.
الكل:اكسف وخاف وقتها وطلعوا يجروا لفوق تاني ههههههه ناس تخاف صحيح.
رجعت لبدروم الفيلا ونزلت عليهم
احمد:الكلب عندك اهو شوف عايز تعمل ايه معاه بس خلى بالك بقي.
انا:نورت يا عز كنت فاكر اني مش عارف انك الجاسوس انا قافشك يا عز من قبل يوم المستشفى كمان بس سايبك بمزاجي قولي بقي التنين حركاته الجاية ايه.
عز:التنين مش هيسيبك وابونا هيجي ويخلص عليك وهيموتك يا عراف حتي الحكومة كلها مش هتقدر عليه عارف ليه.
انا:ليه يا حبيب بابا انت يا حيلتها انطق ياخول.
عز:علشان التنين عمل اندماج مع جماعة التفاحة الحمراء يعني انت بقيت متحاوط يا عراف وخلاص مفيش مفر تعرف تهرب منه
انا:مسكت عز فضلت اضرب فيه شوية حلوين وصورته صورة وبعتها للرقم البرايفت اللي بيبعتلي الرسائل وقولتله ابقي اختار الجاسوس الصح المرة الجاية.
واتقبض على عز واتحبس واتعمله محاكمة عسكرية.
عد اسبوع والدنيا حلوة وهدوء ونقلنا في البيت الجديد والحراسة زي ما هي.
انا:نبيلة عايز اتجوز لميس والفرح هيبقي بعد أسبوع.
نبيلة:موافقة يا حبيبي تفرحوا ببعض.
لميس:انت بتكلم جد ولا هزار انا مش مجهزة اي حاجة بتهزر.
انا:انا بكلم جد والكوافير وكل حاجة هتجيلك لحد هنا انت ونهلة ونهال وسوزان وامي و نبيلة وميرفت وكل الناس اللي بتحبيهم حتى انت كمان يا سارة.
الكل:بنحبك اوي.
انا:كل حاجة على حسابي ابدوا التجهيزات.
عد الاسبوع وكل حاجة جهزت للفرح ومسكت تليفوني التاني وبعت رسالة للمجهول: هتيجي فرحي هاااا مستنيك.
وجهزت ولميس جهزت وكل البلد اتعزمت والفرح كان معمول في فندق كبير ومعروف وكل المعازيم جت وكل نسواني كانوا فاجرين وجامدين اوي زوبري قام على كل واحدة فيهم.
وانا قاعدة في الكوشة جمب لميس وامي جنبي دخل علينا المجهول/المجهولة.
امي:اتصدمت من اللي دخل علينا وبيسلم انت.
وقتها سمعت ضرب نار في كل حتة وبقيت بحاول احمي امي ولميس على قد ما اقدر
بس عيني غمضت تاني للمرة التانية وعرفت ان المرادي الرصاص جيه فيا انا برضو
والكل بيصرخ والمعازيم بتجري تهرب قبل ما تموت.
وسمعت عيلتي كلهم في نفس واحد
عمااااااااااااااار اسعاااااااااااااااف بسررررررعة

وبس كده انتهت السلسلة الأولي من العراف

مين المجهول ولا المجهولة وعمار هيقوم سليم منها ولا هيتصاب والحكاية هتكبر مننا أكيد كل ده هنعرفه السلسلة الجاية
لسه محددتش السلسلة التانية هتنزل وتبدأ امتي لان شهر رمضان قرب وهي مخلصش منها غير جزئين فهبلغكم في الكومنتات عايز تفاعل وتعليقات كتيرة بقي ونصائح للسلسلة الجديدة
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
ا قصص سكس محارم 1 4K
ا قصص سكس محارم 0 1K
ا قصص سكس محارم 0 693
ق قصص سكس محارم 0 759
م قصص سكس محارم 0 836
م قصص سكس محارم 0 762
ا قصص سكس محارم 0 878
م قصص سكس محارم 0 3K
م قصص سكس محارم 0 4K
ق قصص سكس محارم 0 343

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل