قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
حماته سرحت بيه وخطفته من بنتها ليلى
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="قيصر ميلفات" data-source="post: 4254"><p>صاحبنا كان فى فرح هو ومراته وحماته</p><p>وفى اخر الليل ركبوا التاكسى وح يروحوا</p><p>زوجة صاحبنا همست فى ودنه وقالت له روح وصل ماما</p><p>وما تغبش انا تعبانه جدا الليله وما تغيبش</p><p>قالها تعالى معايا نوصلها ونرجع رفضت بحجة انها ح تجهز نفسها</p><p>راح صاحبنا وصل مراته الاول وراح يوصل حماته</p><p>حماته ست تخينه لحمها كتير وست عفيه جامده خدت زوج بنتها</p><p>تحت باطها وصعدوا السلم ودخلت وحاول يستاذن علشان يروح لشقته</p><p>قالت له تعالى يا منيل نيمنى وغطينى الاول ..هى مراتك ح تروح فين؟</p><p>شويه ورن المحمول بتاع صاحبنا من مراته بتستعجله</p><p>اتعلثم الراجل ..قال لها انا جاى اهو اوعى تنامى</p><p>ضحكت حماته وقالت له خليها تنام بقه</p><p>قال: دا مستنيانى</p><p>ليه يا مهبب</p><p>قال : ما انتى عارفه بقه يا حماتى</p><p>يا واد بطل شقاوه امال هى بتشتكى منك ليه</p><p>قال: هى قالت لك حاجه</p><p>ايوه بتشتكى من طوله وبتتعبها كمان وعاوز تعمل من طيزها كمان</p><p>قال: كدا..قالت لك الاسرار الخاصه</p><p>طبعا امال</p><p>قال: طيب الرخمة دى لها حساب معايا</p><p>ايوه كدا تعالى نيمنى بقه</p><p>حماته لما حضرت الفرح استرجعت ايام زمان وهى عروسه</p><p>وحبت تعيش الدور ورسمت على زوج بنتها ووقعته معاها</p><p>صاحبنا راح يغطيها وقال لها تصبحى على خير وهو موطى عليها</p><p>وحب يمشى شدته حماته وجابته تحتها وقامت وغرزت زب الراجل</p><p>واتنططت عليه ولعبت فى بزازها وجابتهم بسرعه</p><p>الراجل قام زبه مولع قام عليها وقلبها وبل خرمها الخلفى وحط زبه بين</p><p>طيازها وحاول يدفعه</p><p>يخرب بيتك انت ناوى على ايه يا منيل</p><p>لم يسمع كلامها ومد ايه ومسك بزازها وشدهم ودخل راس زبه فى طيزها</p><p>صوتت وصرخت وقالت قوم روح لمراتك يا اتنى خيبه</p><p>قال لها ابدا انتى ضيعتينى من بنتك وعاوزه تتهببى هنا كمان</p><p>وضغط ودخل وطلع</p><p>وحماته ياااااااااه مممممم اااااااه بالصوت الحيانى</p><p>خلص المفترى ابو زب واتخمدت حماته وراحت فى النوم</p><p>وجرس الباب بيرن ففتح لقى مراته قلقت عليه</p><p>شدها وراح لاوضه تانيه وبدا معاها</p><p>فاقت حماته وراحت دورة الميه سمعت اهات وتاوهات بصت من خرم الباب</p><p>وجدت بنتها رافعه رجليها وزوجها فاشخها ونازل فيها فحت</p><p>حسست على كسها</p><p>وقالت ومالوا مش مراته بس انا اخذت اول قطفه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="قيصر ميلفات, post: 4254"] صاحبنا كان فى فرح هو ومراته وحماته وفى اخر الليل ركبوا التاكسى وح يروحوا زوجة صاحبنا همست فى ودنه وقالت له روح وصل ماما وما تغبش انا تعبانه جدا الليله وما تغيبش قالها تعالى معايا نوصلها ونرجع رفضت بحجة انها ح تجهز نفسها راح صاحبنا وصل مراته الاول وراح يوصل حماته حماته ست تخينه لحمها كتير وست عفيه جامده خدت زوج بنتها تحت باطها وصعدوا السلم ودخلت وحاول يستاذن علشان يروح لشقته قالت له تعالى يا منيل نيمنى وغطينى الاول ..هى مراتك ح تروح فين؟ شويه ورن المحمول بتاع صاحبنا من مراته بتستعجله اتعلثم الراجل ..قال لها انا جاى اهو اوعى تنامى ضحكت حماته وقالت له خليها تنام بقه قال: دا مستنيانى ليه يا مهبب قال : ما انتى عارفه بقه يا حماتى يا واد بطل شقاوه امال هى بتشتكى منك ليه قال: هى قالت لك حاجه ايوه بتشتكى من طوله وبتتعبها كمان وعاوز تعمل من طيزها كمان قال: كدا..قالت لك الاسرار الخاصه طبعا امال قال: طيب الرخمة دى لها حساب معايا ايوه كدا تعالى نيمنى بقه حماته لما حضرت الفرح استرجعت ايام زمان وهى عروسه وحبت تعيش الدور ورسمت على زوج بنتها ووقعته معاها صاحبنا راح يغطيها وقال لها تصبحى على خير وهو موطى عليها وحب يمشى شدته حماته وجابته تحتها وقامت وغرزت زب الراجل واتنططت عليه ولعبت فى بزازها وجابتهم بسرعه الراجل قام زبه مولع قام عليها وقلبها وبل خرمها الخلفى وحط زبه بين طيازها وحاول يدفعه يخرب بيتك انت ناوى على ايه يا منيل لم يسمع كلامها ومد ايه ومسك بزازها وشدهم ودخل راس زبه فى طيزها صوتت وصرخت وقالت قوم روح لمراتك يا اتنى خيبه قال لها ابدا انتى ضيعتينى من بنتك وعاوزه تتهببى هنا كمان وضغط ودخل وطلع وحماته ياااااااااه مممممم اااااااه بالصوت الحيانى خلص المفترى ابو زب واتخمدت حماته وراحت فى النوم وجرس الباب بيرن ففتح لقى مراته قلقت عليه شدها وراح لاوضه تانيه وبدا معاها فاقت حماته وراحت دورة الميه سمعت اهات وتاوهات بصت من خرم الباب وجدت بنتها رافعه رجليها وزوجها فاشخها ونازل فيها فحت حسست على كسها وقالت ومالوا مش مراته بس انا اخذت اول قطفه [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
حماته سرحت بيه وخطفته من بنتها ليلى
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل