ق
قيصر ميلفات
عنتيل زائر
القصة على لسان صاحبتها ..
==========
انا هدى ... انثى مخدتش حقها ف الدنيا نهائي ..
عشت ايام كتير اوي الحزن متمكن مني ودمعتي ع خدي ومحدش حاسس بيا
بدات حكايتي وانا ف سنة اولى جامعة .. كنت بحب شاب معايا ف الجامعة اكبر مني بسنتين وهو كان بيموت فيا
كنت عايشه حياة ورديه ومستنيه الاربع سنين بتوع الكلية يعدوا عشان يكون حبيبي احمد اتخرج واشتغل ونتجوز
كنت بحلم باليوم اللي انام فيه ف حضنه ف الحلال وابقى مراته قدام الدنيا كلها واتمتع بيه ويمتعني
انا جسمي حلو كيرفي بس مش تخينة وصدري مميز جداا .. كان احمد بيحاول معايا كتير لكن مكنتش بحب اعمل حاجه ف الحرام
لحد ماحصلت حاجه غيرت مجرى حياتي تماماا ...
جيت ف يوم لقيت بابا بيقولي متقدملك عريس طبعا اتصدمت وكل حاجه اسودت ف وشي
رفضت من غير ما اعرف هو مين بحجة اني لسة بدرس ومش عايزة حاجه تعطلني
قالي دا عريس لقطة وشغال ف مركز مرموق في شركة كبيرة برا مصر ومصمم اني اتجوزه
كان اكبر مني ب 10 سنين وانا مكنتش شايفه قدامي غير احمد وبس
حاولت كتير اقنع بابا لكن مقدرتش وانضربت واتبهدلت عشان اوافق وف النهاية
حصل اللي كنت خايفه منه
حددوا معاد الخطوبة وطبعا احمد وقتها مكانش جاهز انه يتقدملي وكمان بعد عني كان فاكر اني موافقه ع العريس
عدت سنة خطوبة كنت بموت كل ما اشوف احمد ف الكلية ومقدرش اكلمه" حاولت كتير اكلمه لكنه كان بيصدني "
كان بيقولي انتي اختارتي غيري وانا استحالة اقبل اكلمك
كان كلامه بيموتني حاولت كتير اشرحله لكن ماكانش بيديلي فرصة
لحد ماجه معاد فرحي والمفروض كنت هتجوز واسافر مع " باسم " جوزي ف السعودية
قبل ما اسافر كتبت جواب شرحت فيه كل حاجه حصلتلي .. واديته لواحده صاحبتي عشان تديه لاحمد عشان يسامحني
ويعرف اني مظلومه بجد مش بهزر
سافرت مع باسم وقلبي لسه ف مصر مع احمد
كنت ف ليلة دخلتنا جسمي مع باسم وقلبي ف مصر متخيل ان اللي نايم فوقي هو احمد
حصلت كل حاجه ف ليلة الدخلة بسرعة محسيتش بالعلاقة اساسا ولا كان فيه مداعبه ولا اي حاجه
كاني جاموسة وفيه عجل بيعاشرني وخلاص
نام جنبي باسم وانا فضلت ابكي طول الليل على حالي
باسم كان اجازة اسبوع قبل ماينزل شغله ف الاسبوع دا كان بينزل طول النهار مع اصحابه المتغربين
ويرجع ياكل وينام فوقي يدخل زبه ف كسي حشر ومفيش دقيقة ويكون منزل جوايا وينام جنبي واسمع شخيره
كنت بقوم جري بعد العلاقة دي اغسل كسي كويس اوي واطهره عشان اخرج منه حيواناته المنوية عشان مش عايزة اخلف منه
لحد ماجتلي فكرة نزلت وهو برا رحت الصيدلية جبت حبوب منع حمل وبقيت اخدها بانتظام عشان ما احملش منه
عدت فترة كبيرة وفضلت ع نفس الوضع بل العلاقة قلت جدا كمان ممكن مرة او مرتين بالكتير ف الشهر
ولاحظت ان باسم بيصرف كل فلوسة ع الخمرة والحشيش مع اصحابه
مع انه كان دخله كبير جدا الا انه كان بيفرتكه كله وميبقاش حاجه
ياما قلتله يحوش حاجه للزمن ولا يجيبلي دهب حتى للزمن كان يقولي خلينا نعيش يومين
نعيش !! هي دي عيشه دي
الحاجه الوحيده اللي متغيرتش فيا هي حبي لأحمد كنت بتمناه ف كل يوم وف كل ساعة وف كل ثانية
حاولت اعرف اخباره لكن كان اختفى تماماا عن كل اللي يعرفوه
لحد ماجه يوم وجوزي اترفد من الشركة بسبب انه كان بيحشش هو واتنين زمايله جوا الشركة ف غياب المدير
اترفد ونزلنا مصر وماكانش حيلته غير شقة قديمة كان وارثها عن ابوه زمان ف منطقة عادية ف مصر
حاولت معاه كتير يدور ع شغل بس كان حجته ان مفيش حاجه مناسبة
نزلت الكلية بتاعتي اشوف ينفع اكمل السنتين اللي فاضلينلي ولا مش هينفع
وهناك اتفاجئت مفاجاة عمري .. شفت احمد نازل من عربية شيك اووي ولابس بدلة شيك وداخل الجامعة
لقيت قلبي بيدق بسرعه ومعرفتش اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
قلبي بيقولي روحي اجري عليه واترمي ف حضنه وعقلي خايف من الاهانه وانه يصدني كالعاده
لحد ما اتقابلنا تاني صدفه ف مكتب شئون الطلبة وعيني جت ف عينه
اه انا عارفه البصة دي انا وحشته اكيد متاكده مليون فالميه
مديت ايدي وسلمت عليه " ازيك يا احمد عامل ايه "
قالي انا تمام انتي عاملة ايه قلتله الحمد ***
وسكتنا .. عرفت انه بيعمل دكتوراه وفتح مكتب محاسبة كبير ومستواه المادي بقى عالي اووي
روحت يومها بعد ما عرفت اني ممكن اكمل دراسة بس بفلوس وطبعا فلوس كتير ومقدرش عليها
عدت ايام وقلبي مشغول باحمد وبردو بفكر ازاي هكمل دراستي
لحد مافتحت الفيسبوك ودورت عليه لحد مالقيت بروفايله
دخلت كلمته وهو كان زوق جدا وما احرجنيش
عرفت ان صاحبتي مابعتتلوش الجواب واتصدمت فيها وهو كان فاكرني بكذب
بس من حسن حظي اني كنت مصوره الجواب بتليفوني ومحتفظة بالصورة دي للزمن
لما وريتهاله وشاف تاريخ التقاط الصورة متسجل ع الصورة صدقني
قالي ان صاحبتي حاولت ترتبط بيه بس هو رفض
حكيتله كل حاجه حصلتلي وسامحني بس كان رافض يتكلم معايا عشان متجوزه
حكيتله كل ظروفي وقالي تعاليلي المكتب ونشوف حل للمشكلة دي
رحتله ولما عرف اني مش عارفه اكمل دراستي بسبب الفلوس وجوزي مفلس
عرض عليا انه يساعدني ويدفعلي المصاريف بس انا رفضت لاني حسيت ان دي هتبقى اهانة ليا
قالي طب انا محتاج سكرتيرة ممكن تيجي تمسكيلي المكتب وانا اساعدك تكملي دراستك
وكده تبقي كملتي دراستك وصرفتي ع نفسك من شغلك
وافقت وقلتله ماشي بس سيبني ارتب اموري ف البيت واعرفك هنزل شغل امته
لما رجعت البيت لقيت باسم شارب حشيش ومش داري بالدنيا قلتله انت جبت فلوس منين للخرا دا واحنا مش لاقيين ناكل
رد عليا بكل برود واحد صاحبي جابهولي !!!
قلتله انا هنزل شغل من اول الاسبوع لقيته فرح وقالي براافوا عليكي كده تساعدينا ولقيته متحمس جدا
وف نفس الوقت ماسألنيش هتشتغلي فين ولا هتشتغلي ايه ولا ازاي
كلمت احمد واتفقت معاه اني انزل شغل من اول الاسبوع
حياتي رجعت نورت تاني ولو شوية حسيت ان جوايا طاقة وحيوية ملهمش حل
لبست واتشيكت ورحت الشغل اول يوم حسيت ان احمد فرح لما شافني لكن ما اتكلمش
رضيت وسكت وقلت كفاية اني ابقى جنبه ...
كنت بغير عليه لما كان بيجيله عملا ستات حلوين او حتى وحشين ويهزروا ويضحكوا معاه
ويتقفل عليهم باب مكتب وانا قاعده برا مش عارفه هما بيقولوا ايه
كنت بموت من الغيرة عليه لكن انا كان هدفي اني اشتغل واكمل دراسة واعتمد ع نفسي
وف نفس الوقت كان عندي امل اني ابقى لاحمد ف النهاية
ماهو اكيد فيه نهاية سعيدة بعد كل دا
لحد ما حسيت ان احمد بدا يرجع يميل ليا تاني ويظهر دا
بدا يغازلني ويتغزل ف جمالي ..
بدا يتحرش بيا كانه مش واخد باله او مش قاصد
وانا كنت فرحانه جداااااااا ورجعت كاني مراهقه وبتحب ابن الجيران
لحد ف مرة كان وقتي انتهى ف الشغل وكنت هروح دخلت استأذنه اني امشي
قالي خليكي قاعدة معايا شوية انا زهقان مش عايز امشي قلتله ليه
قالي البيت عندي زهق وملل حتى مبهدل وكل حاجه مرمية ف كل حتة
قلتله ايه رايك اجي ارتبهولك وبالمرة تغديني ضحك وقالي ياريت
سكتت وقلتله ماشي يلا عشان مانتاخرش
واحنا ف الطريق طلب اكل دليفري ع ما نروح يكون جه
رحنا شقته وحسيت اني مرتاحه لها جدا كانها بيتي
بس كانت متبهدله جدااا قلتله اقعد انت ف جنب بقى لحد ما ارتب كل حاجه قالي خلاص هدخل اغير هدومي ع ماتخلصي
بدات ارتبله الشقة وكنت لابسة بليزر وتحته بدي كت اسود وطبعا بنطلون ..
خلصت ترتيب الشقة وكان الاكل جه وقفت اجهزه ع السفرة وجيت افتح ازازة ميه وقعت على هدومي وغرقتني ميه
دخلت المطبخ وقلعت البليزر كنت بحاول انشفه بسرعه قبل ما احمد ياخد باله لكني اتفاجئت بيه واقف ورايا
ارتبكت وقلتله اصل الميه وقعت ولسه هكمل كلامي حط ايده ع شفايفي وقالي كويس انها وقعت عشان اشوف القمر دا
غمضت عيني وحسيت اني دايبه ومش قادره اتكلم لقيته حط ايده ع وسطي وخدني ف حضنه ولعبلي ف شعري
ياااااااااااه احساس حلو اوي وحنيه محتاجاها جداااااااااااا
لما فكرت اني ابعد لقيته قرب وشه ليا وباسني من شفايفي بحنيه خلاني اقرب اكتر ما ابعدش
مسكت شفايفه بشفايفي وبقيت باكلهم انا وايده كانت بتحضن كل حتة ف جسمي وانا دايبه ومش متحملة
وفجاه لقيته شالني وانا ف حضنه ومشي بيا معرفش رايحين فين ولقيته دخلني اوضة النوم ونيميني ع السرير ونام فوقي وفضل يبوس فيا
وانا عمالة امص ف شفايفة ولسانه وكسي بيجيب عسل وبقوله وحشتني اوووووي يا احمد محتاجالك اوووووووي
مد ايده ع صدري وبدا يفرك فيه من تحت البدي وانا مش قادرة هموت وينيكني ويريح كسي
ومش مصدقة اني نايمة تحت احمد حبيبي اللي ياما اتمنيته
معرفش ازاي قلعني امته كل هدومي ولا انا قلعته هدومه ازاي بقينا عريانين ملط وبيلعب ف صدري ويرضع منه
وانا مش بقول غير خلاااااص مش قادرة يا احمد هموووووووت لحد مانزل فتح رجلي وبدا يبوس ف كسي
وانا بنتفض من الشهوة وعايزاه ينيكني واتنهد اوي ااااااااااه اااااااااه ياحبيبي ااااااااه مش قادرة خلاااااص هموت عليك
وبدا يلحس كسي وانا اشهق واصوت وامسك ف شعره واقربه لكسي اكتر واكتر عايزاه ياكله اكل
لحد ما قام نام فوقي وبدا يبوس فيا وحسيت بزبه ماشي ع كسي بقيت انا اقربله اكتر واضمه اكتر عشان يدخل جوايا
لحد مادخل كله ف كسي هنا صوتت اااااااااااااااااااااااااه يا احمد مش قادرة نيكني اوووووووي انا ملكك انت وبس
اااااااااااااااه ياحبيبي كنت فين من زمان نيكني اوووووووووووووووي وامسكه من شعره واضمه ليا اووووي بعنف
وبقينا نتقلب فوق بعض وزبه ف كسي لحد مانمت فوقه ومسكت ايديه وقاعده ع زبه وبدات اقوم واقعد عليه وادخله كله جوايا
واقوله اااااااااااااااااااااااه ياحبيبي مش قادرة خلاص نيكني اكتر نيكني اووووووووووووووووي
فضلنا حوالي نص ساعة بينيك فيا لما كسي اتهرى لحد ماجاب لبنه وانا كنت جبت شهوتي واترميت ف حضنه
وقلتله بحبك يا احمد قالي بموت فيكي ياقلب احمد
فضلت ف حضنه معرفش عدى وقت قد ايه لحد ما افتكرت اني لازم اروح قمت وقلتله انا هدخل اغسل جسمي
دخلت الحمام لقيته جاي ورايا وحضني ف الحمام قلتله مشبعتش قالي لا انتي شبعتي
رديت عليه ببوسة سخنه ف شفايفة وقلتله لا طبعا لقيته شغل الميه فوقينا وحضني اووووي تحت المية
وبدا زبه يقف تاني واحس بيه مسكته وفركته بايدي كان حلو اووي وكبير وابيض وعروقه واضحه
وكان نضيف اوووووي كان مهتم بيه بدات الاعبه بايدي ونزلت ع ركبي وبدات ابوسة وحسيت احمد مبسوط اوووي
بدات امصه وادخله ف بؤي والحس فيه جامد وامصه اووووي لحد ما سخنت اكتر لقيته قومني ورفع رجلي ع طرف البانيو وبدا يدخل زبه ف كسي
وانا اصووووت ااااه ياحبيبي مش قادرة
نيكني اووووووي يا احمد متعني ياحبيبي نيكني ف كسي اووووووووووووووووووي
وفضي ينيك فيا لحد ماجبنا شهوتنا واستحمينا سوا وبقينا نرش بعض بالشاور جيل وبنلعب كاننا زوجين ف شهرالعسل
وبعد كده خرجت ولبست هدومي وقلتله بحبك وبوسته من شفايفة ومشيت
رجعت البيت لقيت باسم قاعد بيشرب كالعادة
وهنا جتلي فكرة اني اقولة اني جبتلك شغل وابدا اعرفه على احمد ع اساس انه صاحب الشغل اللي هيساعده
بس قلت افكر الاول وارتب ازاي اتفق مع احمد انه ينتقملي من باسم
لحد ماجتلي فكرة ورسمتها كلها ف دماغي ماكانش فاضل غير اني اكلم احمد واتفق معاه على كل حاجه ...
==========
انا هدى ... انثى مخدتش حقها ف الدنيا نهائي ..
عشت ايام كتير اوي الحزن متمكن مني ودمعتي ع خدي ومحدش حاسس بيا
بدات حكايتي وانا ف سنة اولى جامعة .. كنت بحب شاب معايا ف الجامعة اكبر مني بسنتين وهو كان بيموت فيا
كنت عايشه حياة ورديه ومستنيه الاربع سنين بتوع الكلية يعدوا عشان يكون حبيبي احمد اتخرج واشتغل ونتجوز
كنت بحلم باليوم اللي انام فيه ف حضنه ف الحلال وابقى مراته قدام الدنيا كلها واتمتع بيه ويمتعني
انا جسمي حلو كيرفي بس مش تخينة وصدري مميز جداا .. كان احمد بيحاول معايا كتير لكن مكنتش بحب اعمل حاجه ف الحرام
لحد ماحصلت حاجه غيرت مجرى حياتي تماماا ...
جيت ف يوم لقيت بابا بيقولي متقدملك عريس طبعا اتصدمت وكل حاجه اسودت ف وشي
رفضت من غير ما اعرف هو مين بحجة اني لسة بدرس ومش عايزة حاجه تعطلني
قالي دا عريس لقطة وشغال ف مركز مرموق في شركة كبيرة برا مصر ومصمم اني اتجوزه
كان اكبر مني ب 10 سنين وانا مكنتش شايفه قدامي غير احمد وبس
حاولت كتير اقنع بابا لكن مقدرتش وانضربت واتبهدلت عشان اوافق وف النهاية
حصل اللي كنت خايفه منه
حددوا معاد الخطوبة وطبعا احمد وقتها مكانش جاهز انه يتقدملي وكمان بعد عني كان فاكر اني موافقه ع العريس
عدت سنة خطوبة كنت بموت كل ما اشوف احمد ف الكلية ومقدرش اكلمه" حاولت كتير اكلمه لكنه كان بيصدني "
كان بيقولي انتي اختارتي غيري وانا استحالة اقبل اكلمك
كان كلامه بيموتني حاولت كتير اشرحله لكن ماكانش بيديلي فرصة
لحد ماجه معاد فرحي والمفروض كنت هتجوز واسافر مع " باسم " جوزي ف السعودية
قبل ما اسافر كتبت جواب شرحت فيه كل حاجه حصلتلي .. واديته لواحده صاحبتي عشان تديه لاحمد عشان يسامحني
ويعرف اني مظلومه بجد مش بهزر
سافرت مع باسم وقلبي لسه ف مصر مع احمد
كنت ف ليلة دخلتنا جسمي مع باسم وقلبي ف مصر متخيل ان اللي نايم فوقي هو احمد
حصلت كل حاجه ف ليلة الدخلة بسرعة محسيتش بالعلاقة اساسا ولا كان فيه مداعبه ولا اي حاجه
كاني جاموسة وفيه عجل بيعاشرني وخلاص
نام جنبي باسم وانا فضلت ابكي طول الليل على حالي
باسم كان اجازة اسبوع قبل ماينزل شغله ف الاسبوع دا كان بينزل طول النهار مع اصحابه المتغربين
ويرجع ياكل وينام فوقي يدخل زبه ف كسي حشر ومفيش دقيقة ويكون منزل جوايا وينام جنبي واسمع شخيره
كنت بقوم جري بعد العلاقة دي اغسل كسي كويس اوي واطهره عشان اخرج منه حيواناته المنوية عشان مش عايزة اخلف منه
لحد ماجتلي فكرة نزلت وهو برا رحت الصيدلية جبت حبوب منع حمل وبقيت اخدها بانتظام عشان ما احملش منه
عدت فترة كبيرة وفضلت ع نفس الوضع بل العلاقة قلت جدا كمان ممكن مرة او مرتين بالكتير ف الشهر
ولاحظت ان باسم بيصرف كل فلوسة ع الخمرة والحشيش مع اصحابه
مع انه كان دخله كبير جدا الا انه كان بيفرتكه كله وميبقاش حاجه
ياما قلتله يحوش حاجه للزمن ولا يجيبلي دهب حتى للزمن كان يقولي خلينا نعيش يومين
نعيش !! هي دي عيشه دي
الحاجه الوحيده اللي متغيرتش فيا هي حبي لأحمد كنت بتمناه ف كل يوم وف كل ساعة وف كل ثانية
حاولت اعرف اخباره لكن كان اختفى تماماا عن كل اللي يعرفوه
لحد ماجه يوم وجوزي اترفد من الشركة بسبب انه كان بيحشش هو واتنين زمايله جوا الشركة ف غياب المدير
اترفد ونزلنا مصر وماكانش حيلته غير شقة قديمة كان وارثها عن ابوه زمان ف منطقة عادية ف مصر
حاولت معاه كتير يدور ع شغل بس كان حجته ان مفيش حاجه مناسبة
نزلت الكلية بتاعتي اشوف ينفع اكمل السنتين اللي فاضلينلي ولا مش هينفع
وهناك اتفاجئت مفاجاة عمري .. شفت احمد نازل من عربية شيك اووي ولابس بدلة شيك وداخل الجامعة
لقيت قلبي بيدق بسرعه ومعرفتش اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
قلبي بيقولي روحي اجري عليه واترمي ف حضنه وعقلي خايف من الاهانه وانه يصدني كالعاده
لحد ما اتقابلنا تاني صدفه ف مكتب شئون الطلبة وعيني جت ف عينه
اه انا عارفه البصة دي انا وحشته اكيد متاكده مليون فالميه
مديت ايدي وسلمت عليه " ازيك يا احمد عامل ايه "
قالي انا تمام انتي عاملة ايه قلتله الحمد ***
وسكتنا .. عرفت انه بيعمل دكتوراه وفتح مكتب محاسبة كبير ومستواه المادي بقى عالي اووي
روحت يومها بعد ما عرفت اني ممكن اكمل دراسة بس بفلوس وطبعا فلوس كتير ومقدرش عليها
عدت ايام وقلبي مشغول باحمد وبردو بفكر ازاي هكمل دراستي
لحد مافتحت الفيسبوك ودورت عليه لحد مالقيت بروفايله
دخلت كلمته وهو كان زوق جدا وما احرجنيش
عرفت ان صاحبتي مابعتتلوش الجواب واتصدمت فيها وهو كان فاكرني بكذب
بس من حسن حظي اني كنت مصوره الجواب بتليفوني ومحتفظة بالصورة دي للزمن
لما وريتهاله وشاف تاريخ التقاط الصورة متسجل ع الصورة صدقني
قالي ان صاحبتي حاولت ترتبط بيه بس هو رفض
حكيتله كل حاجه حصلتلي وسامحني بس كان رافض يتكلم معايا عشان متجوزه
حكيتله كل ظروفي وقالي تعاليلي المكتب ونشوف حل للمشكلة دي
رحتله ولما عرف اني مش عارفه اكمل دراستي بسبب الفلوس وجوزي مفلس
عرض عليا انه يساعدني ويدفعلي المصاريف بس انا رفضت لاني حسيت ان دي هتبقى اهانة ليا
قالي طب انا محتاج سكرتيرة ممكن تيجي تمسكيلي المكتب وانا اساعدك تكملي دراستك
وكده تبقي كملتي دراستك وصرفتي ع نفسك من شغلك
وافقت وقلتله ماشي بس سيبني ارتب اموري ف البيت واعرفك هنزل شغل امته
لما رجعت البيت لقيت باسم شارب حشيش ومش داري بالدنيا قلتله انت جبت فلوس منين للخرا دا واحنا مش لاقيين ناكل
رد عليا بكل برود واحد صاحبي جابهولي !!!
قلتله انا هنزل شغل من اول الاسبوع لقيته فرح وقالي براافوا عليكي كده تساعدينا ولقيته متحمس جدا
وف نفس الوقت ماسألنيش هتشتغلي فين ولا هتشتغلي ايه ولا ازاي
كلمت احمد واتفقت معاه اني انزل شغل من اول الاسبوع
حياتي رجعت نورت تاني ولو شوية حسيت ان جوايا طاقة وحيوية ملهمش حل
لبست واتشيكت ورحت الشغل اول يوم حسيت ان احمد فرح لما شافني لكن ما اتكلمش
رضيت وسكت وقلت كفاية اني ابقى جنبه ...
كنت بغير عليه لما كان بيجيله عملا ستات حلوين او حتى وحشين ويهزروا ويضحكوا معاه
ويتقفل عليهم باب مكتب وانا قاعده برا مش عارفه هما بيقولوا ايه
كنت بموت من الغيرة عليه لكن انا كان هدفي اني اشتغل واكمل دراسة واعتمد ع نفسي
وف نفس الوقت كان عندي امل اني ابقى لاحمد ف النهاية
ماهو اكيد فيه نهاية سعيدة بعد كل دا
لحد ما حسيت ان احمد بدا يرجع يميل ليا تاني ويظهر دا
بدا يغازلني ويتغزل ف جمالي ..
بدا يتحرش بيا كانه مش واخد باله او مش قاصد
وانا كنت فرحانه جداااااااا ورجعت كاني مراهقه وبتحب ابن الجيران
لحد ف مرة كان وقتي انتهى ف الشغل وكنت هروح دخلت استأذنه اني امشي
قالي خليكي قاعدة معايا شوية انا زهقان مش عايز امشي قلتله ليه
قالي البيت عندي زهق وملل حتى مبهدل وكل حاجه مرمية ف كل حتة
قلتله ايه رايك اجي ارتبهولك وبالمرة تغديني ضحك وقالي ياريت
سكتت وقلتله ماشي يلا عشان مانتاخرش
واحنا ف الطريق طلب اكل دليفري ع ما نروح يكون جه
رحنا شقته وحسيت اني مرتاحه لها جدا كانها بيتي
بس كانت متبهدله جدااا قلتله اقعد انت ف جنب بقى لحد ما ارتب كل حاجه قالي خلاص هدخل اغير هدومي ع ماتخلصي
بدات ارتبله الشقة وكنت لابسة بليزر وتحته بدي كت اسود وطبعا بنطلون ..
خلصت ترتيب الشقة وكان الاكل جه وقفت اجهزه ع السفرة وجيت افتح ازازة ميه وقعت على هدومي وغرقتني ميه
دخلت المطبخ وقلعت البليزر كنت بحاول انشفه بسرعه قبل ما احمد ياخد باله لكني اتفاجئت بيه واقف ورايا
ارتبكت وقلتله اصل الميه وقعت ولسه هكمل كلامي حط ايده ع شفايفي وقالي كويس انها وقعت عشان اشوف القمر دا
غمضت عيني وحسيت اني دايبه ومش قادره اتكلم لقيته حط ايده ع وسطي وخدني ف حضنه ولعبلي ف شعري
ياااااااااااه احساس حلو اوي وحنيه محتاجاها جداااااااااااا
لما فكرت اني ابعد لقيته قرب وشه ليا وباسني من شفايفي بحنيه خلاني اقرب اكتر ما ابعدش
مسكت شفايفه بشفايفي وبقيت باكلهم انا وايده كانت بتحضن كل حتة ف جسمي وانا دايبه ومش متحملة
وفجاه لقيته شالني وانا ف حضنه ومشي بيا معرفش رايحين فين ولقيته دخلني اوضة النوم ونيميني ع السرير ونام فوقي وفضل يبوس فيا
وانا عمالة امص ف شفايفة ولسانه وكسي بيجيب عسل وبقوله وحشتني اوووووي يا احمد محتاجالك اوووووووي
مد ايده ع صدري وبدا يفرك فيه من تحت البدي وانا مش قادرة هموت وينيكني ويريح كسي
ومش مصدقة اني نايمة تحت احمد حبيبي اللي ياما اتمنيته
معرفش ازاي قلعني امته كل هدومي ولا انا قلعته هدومه ازاي بقينا عريانين ملط وبيلعب ف صدري ويرضع منه
وانا مش بقول غير خلاااااص مش قادرة يا احمد هموووووووت لحد مانزل فتح رجلي وبدا يبوس ف كسي
وانا بنتفض من الشهوة وعايزاه ينيكني واتنهد اوي ااااااااااه اااااااااه ياحبيبي ااااااااه مش قادرة خلاااااص هموت عليك
وبدا يلحس كسي وانا اشهق واصوت وامسك ف شعره واقربه لكسي اكتر واكتر عايزاه ياكله اكل
لحد ما قام نام فوقي وبدا يبوس فيا وحسيت بزبه ماشي ع كسي بقيت انا اقربله اكتر واضمه اكتر عشان يدخل جوايا
لحد مادخل كله ف كسي هنا صوتت اااااااااااااااااااااااااه يا احمد مش قادرة نيكني اوووووووي انا ملكك انت وبس
اااااااااااااااه ياحبيبي كنت فين من زمان نيكني اوووووووووووووووي وامسكه من شعره واضمه ليا اووووي بعنف
وبقينا نتقلب فوق بعض وزبه ف كسي لحد مانمت فوقه ومسكت ايديه وقاعده ع زبه وبدات اقوم واقعد عليه وادخله كله جوايا
واقوله اااااااااااااااااااااااه ياحبيبي مش قادرة خلاص نيكني اكتر نيكني اووووووووووووووووي
فضلنا حوالي نص ساعة بينيك فيا لما كسي اتهرى لحد ماجاب لبنه وانا كنت جبت شهوتي واترميت ف حضنه
وقلتله بحبك يا احمد قالي بموت فيكي ياقلب احمد
فضلت ف حضنه معرفش عدى وقت قد ايه لحد ما افتكرت اني لازم اروح قمت وقلتله انا هدخل اغسل جسمي
دخلت الحمام لقيته جاي ورايا وحضني ف الحمام قلتله مشبعتش قالي لا انتي شبعتي
رديت عليه ببوسة سخنه ف شفايفة وقلتله لا طبعا لقيته شغل الميه فوقينا وحضني اووووي تحت المية
وبدا زبه يقف تاني واحس بيه مسكته وفركته بايدي كان حلو اووي وكبير وابيض وعروقه واضحه
وكان نضيف اوووووي كان مهتم بيه بدات الاعبه بايدي ونزلت ع ركبي وبدات ابوسة وحسيت احمد مبسوط اوووي
بدات امصه وادخله ف بؤي والحس فيه جامد وامصه اووووي لحد ما سخنت اكتر لقيته قومني ورفع رجلي ع طرف البانيو وبدا يدخل زبه ف كسي
وانا اصووووت ااااه ياحبيبي مش قادرة
نيكني اووووووي يا احمد متعني ياحبيبي نيكني ف كسي اووووووووووووووووووي
وفضي ينيك فيا لحد ماجبنا شهوتنا واستحمينا سوا وبقينا نرش بعض بالشاور جيل وبنلعب كاننا زوجين ف شهرالعسل
وبعد كده خرجت ولبست هدومي وقلتله بحبك وبوسته من شفايفة ومشيت
رجعت البيت لقيت باسم قاعد بيشرب كالعادة
وهنا جتلي فكرة اني اقولة اني جبتلك شغل وابدا اعرفه على احمد ع اساس انه صاحب الشغل اللي هيساعده
بس قلت افكر الاول وارتب ازاي اتفق مع احمد انه ينتقملي من باسم
لحد ماجتلي فكرة ورسمتها كلها ف دماغي ماكانش فاضل غير اني اكلم احمد واتفق معاه على كل حاجه ...