ق
قيصر ميلفات
عنتيل زائر
غير متصل
𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
كأنسان بحب ان اكتب فكرت يعني قلت اجرب اكتب قصه من النوع الجنسي كتجربه اعرف هل انا جيد في هذا النوع من الكتابه ام لا و للعلم معظم القصص من الواقع ربما هي مكتوبه و لكنها واقعيه يعني ممكن تطبقها علي نفسك لو حبيت
مقدمه :كبدابه للموضوع احب اقول اني انسان خجول اوي يعني بخاف اني اجرح حد مهما كان و بتكسف من اي حاجه جنسيه بس يعني شاب ززيه 22 سنه اكيد بيفكر في الجنس بس علي العكس انا كا عمري ما مرسته و يعني علي قد تفكري المتزايد فيه علي قد ان شخصيتي يعني قادؤ اسيطر بس يعني التجربة ديه بذات غيرتني و خلتني ادوق طعم الجنس الي قعلا ملوش زي انا اسمي كريم حسين عندي 22 سنه انا ساكن في القاهره تحجيدا زهراء مدينه نصر انا اسرتي مكونه مني انا و كازم اخويا و بابا اني توفت من 8 سنين يعني عجم وجدها في حياتي كان تعبني لدرجه اني لما كبرت شويه بقيت بحب الستات الي اكبر مني هو مكنتش رغبات بس يعني كنت بحب فعلا بس يعني بما اني في مجتمع مصري فصعب انك تحب و تتحب و كده از تمارس علاقه جنسيه او يمكن انا الي كنت فاكر كده يعني بس الظاهر اني مكنتش اعرف حاجه خالص
طيب ندخل في القصه زي ما قلت يعني انا متربي يعني كنت بتكسف اتعمل مع الستات يعني كنت شايف اني الخجل ده هو الطبيعي المهم انا كاي شخص كنت بمارس العاده السريه و بقوه الحقيقيه يعني لان مكانش ليا اي تجارب سابقه سعتها بس يعني كان ليا ابن عمي احمد يعني عو كان بيحكسلي عن علاقاته و ان ازاي يعني تكون العلاقه ناجحه انك متكونش سريع او حتس بطي لازم تنوع و تحاول انك متجبهمش بسرعه و الي هو الكلام الطبيعي في اي علاقه المهم بعد لما تميت 21 سنه بصراحه كنت محتاج ادخل بقي في علاقه لاني بجد كنت محتاج الموضوع فبدأت احاول بس يعني كل البنات يعني كنت بتكسف و انا اصلا دبش و بخاف اني اعمل اي غلط فا مقدرتش فا المهم انا بحب اقعج الي الانترنت كتير. و بحب اتعرف على الناس علي الانترنت فيعني في مره دخلت جروب. عادي زي اي جروب و منزل بوشت ففي كومنت معجبنيش فرديت فهي ردت فيعني نعتبر اتخنقنا و هو علي العموم اختلاف في وجهات النظر عادي شخص زيه انا كنت حابب اني اعتذر لان مهما كان هي ست و تستاهل الاحترام و الاعتذار فدخلت اعتذرلها يعني هي اسمها رنيا عندها 41 سنه فبعت ليها. قلتلتها انا اسف جدا لحضرتك انا مكنتش اقصد اني اكون مش محترم و قليل الزوق معاكي هي مردتش و بعتلها تاني انا بجد اسف و انا مسحت البوست كلو و بجد انا عايز اعتذرلك و بردو مردتش فعملت حاجه غريبه. اتصلت بيها هي مردتش بس دخلت و شافت أنا كاتب ايه و قلتلي ماشي مفيش مشكله ب س انت اتصلت بيا ليه ايه الهبل ده قلتها انا اسف انا فعلا مقصودش بس كانت حابب اعتذر
رنيا :ماشي يا كريم مفيش حاجه طيب قلي انت منين اصلا
كريم:من مدينه نصر و انتي؟
رنيا. :ايه ده بجد و انا كمان انت منين من مدينه نصر
كريم من الزهراء و انتي
رنيا من الحش العاشر احنا قريين من بعض يعني نعتبر جيران
كريم طيب قليلي انتي خلاص سمحتيني يعني احب اننا نتكلم لو مش هديقيك
رنيا اه طبعا مفيش مشكله
و قعدنا نتكلم حوالي ساعتين و قالتلي تحب نتكلم صوت احسن قلتها احب
و بعجها قعدنا نتكلم للفجر عرفت انها متجوزه و عندها والدين و انها بتشتغل سكرتارية فش شركه ما و الخ بس بصراحه الكلام معاها كان مريحني اوي و زي ما قلت انا بحب السن الكبير و بعد فتره قعدنا تتكلم قلتلي انت طيب اوي و حنين عارف لو كنت من سني كنت اتجوزوك
قلتلها من غير انا معنديش مشكلة خالص يا رنيا انتي قمر و حلو و مش حاجه اسمها سن فهي يعني قلتيلي يعني و اتصدمت من ردي ؤعني و قلتلي سلام طيب و بعجا بيومين نتكلم قلتيلي انت مصكبتش ليه لغايه دلوقتي و من غيز دخول في تفاصيل يعني حكتلها عن كسوفي و كل ده قلتلي لا لازم تبقي شجاع و متخفش و لو في واحجه عجباك قلها
كريم **** يعني انتي من رايك لو واحده عجبانى اقلها
رنيا اه قلها و متخفش
كريم طيب يعني انت عجباني يا رنيا اوي
رنيا بص ؤا كريم انت كمان عجبني بس انت من سن ابني فمش هينفع يا حبيبي
قلتلها ليه يعني هو السن يعني ليه لازمه المهم احنا بصي انتي عجباني و بفكر فيكي كتير خلينا ننزل و نخرج
رانيا لا مش هينفع خالص
كريم طيب ممكن نتكلم فيديو
و الغريب انها وافقت مع اني مكنتش متوقع انها توافق و الاغرب انها كانت بتكلمني بلبس البيت مع انها محجه و هي بصراحه اول لما شفتها هجت هي مش طويله و جسمها يعني مليان شويه مش تخينه صدرها كبير اوي بس مشوفتش طيزها اول مره بس هي علي العموم كبيره ة بيضه و تخب تدخل زبرك و متخروش منها المهم اعدنا نتكلم في حجات عادي و فجاه سألتني عن العاده السريه و كده و قلتها اه عاجي بس الطبيعي يعني و سألتها مش عارف ازاي اذا كانت بتعمل هي العاجه السريه ولا لا اتفاجيئت انها بتقولي اه فقلتلها يعني عاجي من حقك تتمتعي بس يعني هو جوزك مش عارف يخليكي توصلي للرعشه عشان كده بتمرسي العاجه السريه
رنيا ده يرتها جات علي كده ده ملمسنيش بقاله 7 شهور انت متخيل يا كريم 7 شهور مش عايز يقرب مني قلتها يعني هو حد يشوفك يا رنيا و ميبقاش عايز يغني عارفه لو انا معاكي دلوقتي مش هسيبك خالص لحظه واحده وهريحيك علي طول مش هسيك غير و انت جيباهم خمش. ست مرات قالتلي ياةحبيبي انا بقالي 17 سنه مجوزه مجبتش مع جززي جه لما كان جامد مرتين تقلي انت 5 او 6
انا نفسي انسيكي كل التعب و امتعيك يا رنيا و قتلتي يا كريم مش هينفع انا اكبر منك ان في سن امك قلتلها السن ملوش علاقه و انت عجباني و هي لاحظت ان زبي واقف قلتلي طيب هدؤ شويه عشان متجبهوش و انت معايا هههه ضحكت ضحكه شراميط هيجتني فطلعتو من البطلون. و قعد العب فيه هي في الأول اتصجمت و بعجها ابتدت تلعب بلسناها و تقولي حلو اوي و كبير يا كريم اقوم ايلها نفسي تمصيه يا رنيا و فجاه فتحت رجليها و ابتدت تلعب و تقولي و ايه كمان يا مريم و تمصيه جامه و تحطيه في يؤيك و تلحسيه جامك
رنيا و ايه كمان احح احح
كريم و بعد لما تمصيلي هنزل علي كسيك و هلحسهولك جامك عشان تجبيهم و ترتاحي و قعد اقلها ايوه يا رنا اجمد يا رنيا بسرعه يا رنا و قعدنا كده بتاع نص ساعه و بجد نص ساعه و انا ماسك نفسي بالعفيه لاني كنت متعود اني اكون سريع بس قلت اكون براحه و خفيف شويه و اسرع شويه كده و جتبت نتيجه
رنيا ايوه يا كريم انا حسه بزبك جوؤا اه اه اه اه اههههههههههههههه ها ها ها
شكرا. يا كريم انا. يعني ارتاحت بقالي كتير مرتحتش كده
كريم اي وقت با رنيا نا هنا على شانك شيا حببتي اي وقت انا هنا عشانك
رنيا ماشي يا سيدي و رينا بقا
و هنا ينتهي الجزء الاول اتمني اني اكون كتبت حاجه تنال اعجابكم يتبع........
الجزء الثاني
بعد ما خلصت انا و رنيا فقالت هاقوم بس انضف نفسي عشان بس جبتهم 3 مرات قلتلها ماشي يا رنيا روحي و ارتاحي بردو و خلينا نتكلم بكرا سلام تصبحي على خير طبعا بعد ما خلصت معها كنت مصدوم شويه اننا عملنا كده بجد و ازاي بعدها تاني يوم نتكلم و تمام بس هي بتحاول تتناسي الموضوع بس انا مكنتش قادر انسي و كنت عايز افكرها و فعلا بدأت اقلها تعالي نتكلم فيديو تاني يالا بقي عشان خاطري و هي لما رفعت قلتلها شكرا يا رنيا اني مش مهم بنسبالك شكرا يا رنيا سلام و مش هنتكلم تاتي و عملتلها بلوك و بعدها بدقيقتين بتتصل بيا مكالمه عاديه مرة اتنين ثلاثه مش برود و بعدها بكام ساعه بعتتلي smsقالتلي انت ليه مش بترد ليه رد عليا انت عملت فيا كده انا عارفه اني كنت قليله الزوء متزعلش مني انت بجد غالي عليا فرديت قلتلها متزعليش مني انا الي اسف حقق عليا انا المفروض مهما كان حصل مجرحكيش
كده لانك اغلي حد بالنسبه ليا يا رنيا و انا اسف و مش هزعلك تاني ففكيت البلوك لقتها بعتت ادد و قبلتو لقتها بتتصل كام و فجأه بفتح لقتها من غير هدوم خالص و فتحه رجلها و بتلقى وحشتيني يا كيمو و فتحه رجليها و شيلا كل شعر كسها و كسها نفسه ابيض اوي و وردي فشخ قعدت تقلي وحشتيني اوي اوي اوي اوي اوي
كريم : و انتي وحشتيني اكتر يا رنيا وحشتيني و ايه القمر ده النتي حلوه اوي انهارده و شعرك حلو اوي (نصيحه من اخ حاول تبين ان مش جسمها بس الي بيخليك تكلمها و دي نصيحه سواء بتحبها او لا)
رنيا :انت بجد شايفني حلوه يا كريم
كريم :يا رنيا انتي قمر و عجباني و بحب اقضدي الوقت ديما معاكي يا رنيا انتي بقيتي جزء من يومي بحس انو هينقص لو انتي مش فيه
رنيا: شكرا يا كريم
بدأت اطلع زبري و اللعب فيه واحده واحده و اهيجها اهيجها جامد و اقعد اقلها كسك حلو يا رنيا اه يا رنيا هفشخيك يا رنيا مش هرحم كسك نيك و يالا يا رنيا و هكذا و هي بردو تهيجني بال اهههه و لسنها الي بيلعب في شفايفها و عضه الشفايف و قعدما تقولي اهههههه يا كريم نيكني يا كريم جامد اهههه و جابتهم 4 مرات و و انا جبتهم مرة واحد (عادي انت ممكن تخليها تجيبهم 10 مرات و انت مرة بس تهدي السرعه في الوقت الصح و تهيجها و حط تحت تهيجها 1000000000خط)بعد لما خلصنا قالتلي يا كريم شكرا انك بتريحني و بتبسطني انا منبسطش كده مش زمان
كريم :انتي لسه شوفتي حاجه انا هبقي معاكي كل يوم و مش هسيبك
قعدنا كده حوالي شهر بنتكلم كل يوم و كل كام يوم نهبج بعض لغايه ما فيوم قلتلها ما تيجي اعزمك علي الغدا فسكتت شويه و قالت هو صعب اوي مانت عارف ظروفي قلتها نفسي اشوفك و احضنيك يا رنيا فاتنهدت كده و ردت بص يا كريم انا الي عزماك انا ولادي و ابوهم هيسفرو اسكندرية يوم الخميس لو تحب تيجي اغزمك علي الغداء و نقضي اليوم مع بعض و انا هتحجج باي حاجه ومش هسافر معاهم ايه رأيك قلتلها طبعا اي فرصه انا عايز بس ابقي معاكي انتي و بس يا رنيا
طبعا جهزت نفسي يعني من ساعه مع عرفت رنيا من 11 شهر يعني حوالي سنه بدات ادخل چيم و اهتم بجسمي انا يعني مش طويل 183 بس يعني كان حلو طولي و جسمي بقا احلي بكتير و وزن نزل و الغريب زوبري كبر و فهمت بعدين ان البطن هي السبب بتقلل الطول و بتسرع انك كراجل تجبهم بسرعه المهم عدي شويه وقت و جه يوم الخميس و انا علي اعصابي و متكلمناش من اخر مرة اتكلمنا الي عزمتني فيها فكلمتني الصبح و اكدد عليا اني اجلها علي 7 بليل فروحت و انا داخل باب العماره البواب كان بيقولي حضرتك مين و كذا و كذا قولتله انا طالع اقابل حد من السكان و غمسته 200 جنيه و طلعت هو مش عارف انا طالع لمين لاني يعني زكي لعبت معاه نزلت بعد رنيا ب 4 أدوار و روحت نازل علي السلم عشان ميعرفش انا طالع لمين فخبط و فتحت رنيا قمر و مزة و ميلف زي ما بيقول الكتاب جسمها فشيخ و ابن متناكه كرباج شعرها طويل و بني و صدرها كبير اوي و طيزها ملفوفه و مكوره و كبيره و جسمها كيرفي زي ما بيقول الكتاب دخلت و سلمت عليها و بستها بوسه شفايف و كانت اول ست ابوسها في حياتي و بجد كان احلي احساس لقتها بتقلي براحه عليا انا مش قدك قلتلها ده بس السلام (نصيحه لكل راجل لو هتقابل واحده اتأكد انك نضيف و نضيف اوي سننانك مغسوله مفيش ريحه عرق و احلق شعر زبك كمان لو ينفع حاول تكون نضيف) المهم دخلنا و لقتها عملالي وليمه تقريبا حمام و لحمه و فرخ و اكل لا بجد اوع¤ر كان كتير اوي ������ المهم حلفت اني لازم اكل و انا يعني بصراحه مكنتش جعان كلت حمام عادي بس و قلتلها بجد مش هقدر بجد مش هقدر اعذورني يا حببتي المهم شيلنا الاكل سوا ايوه سوا اكيد هسعدها يعني الستاب بتحب الراجل الي مبيتعبهاش المهم خلصنا و قعدنا بره في الليع¤ينج و قعدت جمبي و قعدنا نتكلم
رنيا: بس حلو اوي جسمك يا كريم و جامد اوي
كريم: يا رنيا ده اقل حاجه و لسه يعني ده انا مبقليش سنه لسه اصتبري بس بس المهم مش الجسم و المهم الزب ولا ايه
لقتها ضحكت ضحكه شرمطه و قربنا من بعض و قعدنا نبوس في بعض جامد و بتحط اديها علي زبري و لسا هاه فجاه الباب خبط فجاه طبعا اتخضينا جامد و هي اتسرعت و الي بيخبط بيخبط اكن فيه حاجه يا تري مين ده الي هيجلها دلوقتى
و هنا ينتهي الجزء الثانى و اتمني انو يكون نال اعجابكم و اتمنى اني اقدلكم الاحسن دائما
يتبع........
الجزء الثالث
طبعا مع الخوف و القلق ان اكيد ديه موصيبه و خايفين ليكون حد من عيلها او جوزها بس و قالتلي خوش استخبي و دخلت استخبيت تحت السرير و استنيت شويه لقتها داخله عليا لقتها بتقولي قوم يا كيمو اطلع متخفيش قلتلها هو كان في ايه مين كان بيخبط قالتلى هقولك بس وحياه غلاوتي عندك متتعصب قلتلها حاضر يا حبيبي مش هتعصب قالتلي مرات البواب كانت عايز تنزل الزباله قلتلها نعم قالتلي مرات البواب قلتلها طيب هي بتخبط كده ليه فقالت افتكرتي نايمه و كانت عايزه تصحيني عشان ياخدو فلوس تنظيف السلم و كده قلتلها ماشي يا ستي. بس يعني ديه خضدتني و خوفت بصراحه بردو اني اعملك مشكله او يحصلك اي اذي بسببي قالتلي انا عمرى ما حد عمل معايا كده غيرك يا كريم انت راجل و حسستني. بنفسي و اني ست لسه مرغوب فيا ياسر (جوزها عندو 55سنه) عمرو ما حسسني اني ست بجد ولا اهتم بيا انت بتسأل و بتتكلم و بتسمعني انا محتاجك اوي اوي اوي و قربط منها و بستها جامد نيك و استخدمت اللسان لاول مره في حياتي و ببسها و هي بتهمهم جامد هيجت زبري نيك وقف جامد نيك و هجت و بدأت اقفش في طيزها و بزها و اعصر فيهم جامد نيك ابوسها من رقبتها و انا بقفشلهلها و بدأت اقلعها هدومها واحده واحده و شوفت بزها كبير اوي و ابيض ابيض و حلو نييك قعد اللعب فيه و الحس و انزل بلساني لتحت لتحت لحد كسها كسها وردي ابيض ناصع محلوق من غير شعر خالص قعد العبلها شويه و اللحسلها و هي
رنيا :اه اه اه كريم اه يا كريم اه ريحيني يا كريم كسي محروم من زمان يا كريم اه ايوه ايوه اه اه اه اههههههههه
و شهقت فجأه عسلها نزل في يوقي و طعمه في الاول مكنتش متعود عليه بس عادي بعد كده اتعود و بعدها زقتني علي السرير وقلعتني البنطلون و البوكسر و بدات تتف شويه و تتدعك جامد هيجتني نيك و فجاه بدأت تلحس بلسنها راس زبي كان احساس غريب و فشيخ في نفش الوقت و بدأت المص المص ده يا جماعه من افشخ الحجات الي ممكن اي حد يحسها في العلاقه
رنيا ايه يا واد هو ماله كبير اوي كده ليه
كريم الكبير يستاهل الكبير اه اه ايوه يا رنيا ايوه كده
رنيا ايه مبسوط
كريم نيييك احا خخخخ احساس ابن متناكه
رنيا انت لسه شوفت حاجه
و بدأت تمص زبي جامد اوي و انا اهيج اوي و خلاص هموت مش قادر و هجبهم بس و قفتها و قلتلها لفي بقي عشان نبدأ الشغل الي بجد و بدأت احط زبي علي شفرات كسها و كسها وردي ابن متناكه و هيجان انا نيك منها من صوتها و هي بتاهاأه بنت المتناكه و بدأت ادخل زبي واحده و حده كسها كان سخن نيك لدرجه لما يدوب دخلت زبي رعشت و نزلت عسلها
رنيا :اه يا كريم مممممممممم اه اه اه مش قادره نكني يا كريم و بدأت. انيك واحده واحده و براحه ادخل و اخرج و براحه و كل شويه ازود سرعه و هي يتسرخ اكتر
رنيا ايوه يا كريم افشخ كسي ارويه هو دبلان من سنين نكني و ريحني بدل الخول الي انا متجوزاه نكني يا كريم اه اه اه ايوه ايوه اه اه اه
و بعدين حسيت اني ممكن اجبهم فهديت من و ضعيه الكلب و بعد كدا خلتا يبقي وشها ليا وقعده علي زبي و هعد ابوس و افشخ شيفيفها و هي بتحاول تطلع صوت من متعه النيك و انا عمال انيك و ماسكها من ظيزها و اطلع و انزل و اطلع و انزل
رنيا ايوه يا كريم افشخني هو ده الي ان عوزاه عايزه اتفشخ افشخني انا شرموطك افشخني نيك انا لبوتك نكني اه اه اه اههههههههههههههو نزلت عسلها علي زبي هجت اكتر و قعد انيك تاني نيمتها علي ضهرها و نزلت نيك في كسها
رنيا ايه يا كريم ايوه خخخخخخخخخ مترحمنيش افشخني افشخني اه اه احااااا يالا يا كريم ايوه ايوه اه اه اهههههههههه
و جبتهم كمان مرة و انا هموت مش قادر و عايز اجبهنم جوها بس قلتلي مش هينفع مش واخده حبوب فقلتلها نجرب نيك الظيز قالتلي لا يا كريم اخاف يجرلي حاجه قلتلها عشان خاطري هتررفضي طلب لراجلك قالتلي انا شرموطك اعمل فيا ما بدالك و لفت هي و مصتلي شويه و بدآدت ادخل زي ي خرم طيزها وحده وحده كان ديق نيك و هي من اول ما لمس طيزها
رنيا لا يا كريم خرجه لا اههههههه مش قادره
كريم متخفيش و راس زبي دخلت صرخت صريخه مش
رنيا اه اههههههه براحه براحه اه لا لا يا كريم لا و انا اهيج اكتر و ابداء ادخل و اخرج لغايه ما خرمها وسع و واحده واحده بدأت انيك طيزها و هي بتصرخ بس بدأت تستمتع
رنيا اه براحه اه اه يا كريم اه ايوه ايوه كده اه اه اه افشخني اه اه ايو انا شرموطك افشخني اه يا كريم اه اه
كريم رنيا انا اههههههههههههه مش قادر و انفجر اللبن جوا كسها و خرج لبره
رنيا اه سخن اوي اه اه يا كريم فشختني
قلتلها انا لسا هفشخيك تاني و قعدت انيك فيها طول الليل خلتها تجمهم 8 مرات و انا جبتهم 3 مرات بعجلم ا خلصنا دخلنا نستحمي سوا و حلفت لني لازم اكل بعد كل ده
رنيا كريم انا عمري ما استمتعت اد ما استمتعت معاك انت متعتني و حسستني اني ست بجد انا من انهارده تحت امرك و شرمطك و اي وقت انا بتعتاك
كريم و انا راجلك و جوزيك مش هسيبك ولا هسيب كسيك ابن المتناكه ده و نزلت من عندها و انا نازل خبط في ام محمود مرات البواب من غيؤ ما اقصد و روحت البيت مكانش في دماغؤ حاجه غير اني لازم انيك رنيا تاني و محلهاش بس مكنتش اعرف ان نيكي لرنيا هيخليني انيك ءتات تانيه كتير و نكمل مع الجزء الرابع
يتبع.........
الجزء الرابع لما نزلت قدام البيت بطلع شوفت يمني جرتنا عندها 17 سنه جرتنا من زمان و قالتلي اني اسعدها انها تطلع حجات مئ قادره تشلها هي اصلا اول لما شافتني معرفتنيش بسبب يعني الچيم و انا مش بشوفها كان من ساعه ما كلمت رنيا بس البنت ايه جسمها ابن متناكه البت جامده نيك بزاز منفوخه و طياز مدوره و حلوه و غير كل ده هي قمر و عنيها عسلي و قصيره شاعدها تطلع الحجات عشان امها مئ قادره تنزل طنط زينب 43 سنه bbw جامده نيك نيك ده اقل ما يقال طلعت الحجات و زينب لما شافتني قالتلي كريم ايه القمر ده يا واد لا جسمك احلو و خسيت و ربيت عضلات ايوه بقي تلاقيك خربها و تلاقيك كل يوم مع واحده ده تلاقيك لسه راجع من عند واحده ضحكت و قلت في بالي احا الشرموطه ديه عرفت منين بس اكيد يعني بتهزر تاني يوم الصبح ام يمني جرتنا يعني شافتني و انا طالع البيت و قالتلي اجبلها دواء من الصيدليه و انا مش عارف كان مالي هيحان من اول لما صحيت من النوم لدرجه ضربت عشره مرتين و مش قادر يعني مكنش ينفع اروح لرنيا دلوقتي مش عارف ليه قلت و مالو انيك زينب خصوصا ان زينب و حتي يمني كان شكلهم هيجانبن بس حتي لو (يعني الستات مش كده مش اول لما تيجي تهيج و تحاول هتيجي معاك للاسف حاجه للعلم اي ست حتي لو شرموطه و بتتناك من طوب الارض بس متحبش تحس انها رخيصه و اداه للجنس مش ست بجد) فمش عارف فقلت طيب يعني اهيجها بأيه مش عارف فجاه مسكت الموبايل و جيبت اسم دواء اسمو (kacip) و الي من الڤيجرا النسائيه قلت و فيها. ايه اجرب جبت علبه و كانت غاليه اوي ب 600 ج بس فيها حبوب كتير فقولت بركه مش مهم اهو معايا حبوب زياده لازي ظرف طلعت و كان عندي امل الاقي يمني بس للاسف كانت في الجامعه عشان بتعمل ورق التقديم وكده و قلت طيب احا زينب و فجاه زبي و قف اول ما قلت اسمه و هجت نيك فجاه طلعت جري و دخلت و هي كانت عايزه دواء مسكن و كده عشانس مصدعه خدت حبايه من الدواء بتعها عدت خمس دقايق قالتلي مصدعه اوي يا كيمو دماغي هتفرقع فقمت مطلع حبايه من الڤيجرا و قلتلها ده هيريحك اوي يا زوزو لقتها ضحت ضحكه شرمطه يا واد بدلعني
كريم:طبعا يا زوزو دا انتي قمر لو بس يعني تقبلي نتجوز يا حببتي
زينب :بطل بكش يا واد هو مين ده الي يبصلي انا كبرت و بقا جسمي وحش
قلتلها هو ميت الي جسمه وحش يا زوزو انتي قمر يا حبيبتي 10 دقايق لقتها يتتنفس جامد بشكل غريب و و بتعرق جامد و عماله تهوي علي وشها
زينب :واد يا كريم انت ايه رأيك فيا
كريم :انتي قمر طبعا
زينب يا واد مش اقصد اقصد يعني انت ايه رايك في هل انا ممكن اهيجك
اتصدمت لحظه بس و عملت نفسي مكسوف و هي خدت بالها اني مكسوف قالتلي ما تقول يعني انت مثلا مثلا ممكن تمص بزازي دول وبرفع
وشي و لقيت احا علي البزاز خخخخحخ كبيره نييييك و بيضه نييك و هيجتني نيك
زينب :ها اي رأيك
كريم:احا يا زوزو حلوين نييك عايز احشور زبي فيهم
زينب طيب تعالس و خدتني الاوضه و قفلت بالمفتاح و سابت المفتاح في الباب عشان لو البت جت و قلتلي و ريني بقي هتعمل فيا ايه و بدأت روحت عندها بوسه علي خفيف اهيجها زيادة و نزلت فشخ في كس ام
البزاز ديه و افعص فيهم
و قعد كده و زبي مش قادر طلعت زبي و برقت احا ايه يا كيمو ده دا كبير نيك و قعد انيك بززها جامد نيك و هي تهيجني بصوتها و بدأت تمص يعني اكتر واحده جامده في المص زينب بتمص بطريقه بنت متناكه احا و بدأت تقولي ايه رايك يا كيمو مبسوط من شرموطك و هي بتمصلك
كريم: خخخخخخ ايوه بقي مصي يا زوزو مصي جامد كنت احساس ابن متناكه و لقتها قامت وقفت و قربت و نزلت علي زبي مره واحده شهقت شهقه بنت متناكه لدرجه انها جبتهم و بدأت تريح عليا و متبنجه و مش عارفه تعمل إيه فأنا اشتغلت قعد ادخل زبي و اخرجه واحده واحده ابتدت تاه اه اه اه ايوه يا كيمو اه و بدأت اسرع وآحده واحدا و هي صوتها يعلي كل مره ايوه يا كريم ايوه ايوه اه اه افشخني يا كريم انا شرموطك و متناكتك و لبوتك اقشخني احاا اه اه يا كريم اه و جبتهم هي تاني بس متهدتش لقتها لقت و ادتني ضهرها قعدعلي زبي و تطلع و تنزل بشكل ابن متناكه وتقولي نكني يا كيمو افشخني كسي متنكش من زمن اه اه اه اه و بعدها نيمتا علي ضهرها و دخلت زبي في كسها و بدأت أنيك جامد و بسرعة لدرجه اني خلاص هجبهم و هي حست اني خلاص قالتلي جوه يا كيمو متخرجوش جبهم جوه كسيي اه اه
كريم : يا زوزو اه اه
و نزلت نهر جوا كسها لبن كتيير و اتنهدنا و ارتحنا شويه علي السرير و هي لقتها بتقلي كريم ايهوده احنا عملناة إيه ايه ده ايه ده
اهدي شويه اهدي يا زوزو مسكت اديها قلتلها انتي عجباني من زمان اهدي انتي خايفه ليه اوعدك محدش هيعرف انتي بجد غاليه عليا و مش هعملك مشكله صدقيني
زينب:بس يا كريم انا
كريم :ايه يا زوزو
زينب :خايفه يعني افرض زهقت مني و انا بصراحه محدش حسسني كده من زمان حسستني براحه و انبساط عمري ما حسيته
كريم :انا موجود عشانك و في اي وقت انا عشانك يا زوزو
زينب :تسلميلي يا حبيبي
كريم :بصي تعالي نأخد شوار و بعدها خلينا نبقي نتكلم برحتنا
زينب :اتفقنا يا كيمو
كأنسان بحب ان اكتب فكرت يعني قلت اجرب اكتب قصه من النوع الجنسي كتجربه اعرف هل انا جيد في هذا النوع من الكتابه ام لا و للعلم معظم القصص من الواقع ربما هي مكتوبه و لكنها واقعيه يعني ممكن تطبقها علي نفسك لو حبيت
مقدمه :كبدابه للموضوع احب اقول اني انسان خجول اوي يعني بخاف اني اجرح حد مهما كان و بتكسف من اي حاجه جنسيه بس يعني شاب ززيه 22 سنه اكيد بيفكر في الجنس بس علي العكس انا كا عمري ما مرسته و يعني علي قد تفكري المتزايد فيه علي قد ان شخصيتي يعني قادؤ اسيطر بس يعني التجربة ديه بذات غيرتني و خلتني ادوق طعم الجنس الي قعلا ملوش زي انا اسمي كريم حسين عندي 22 سنه انا ساكن في القاهره تحجيدا زهراء مدينه نصر انا اسرتي مكونه مني انا و كازم اخويا و بابا اني توفت من 8 سنين يعني عجم وجدها في حياتي كان تعبني لدرجه اني لما كبرت شويه بقيت بحب الستات الي اكبر مني هو مكنتش رغبات بس يعني كنت بحب فعلا بس يعني بما اني في مجتمع مصري فصعب انك تحب و تتحب و كده از تمارس علاقه جنسيه او يمكن انا الي كنت فاكر كده يعني بس الظاهر اني مكنتش اعرف حاجه خالص
طيب ندخل في القصه زي ما قلت يعني انا متربي يعني كنت بتكسف اتعمل مع الستات يعني كنت شايف اني الخجل ده هو الطبيعي المهم انا كاي شخص كنت بمارس العاده السريه و بقوه الحقيقيه يعني لان مكانش ليا اي تجارب سابقه سعتها بس يعني كان ليا ابن عمي احمد يعني عو كان بيحكسلي عن علاقاته و ان ازاي يعني تكون العلاقه ناجحه انك متكونش سريع او حتس بطي لازم تنوع و تحاول انك متجبهمش بسرعه و الي هو الكلام الطبيعي في اي علاقه المهم بعد لما تميت 21 سنه بصراحه كنت محتاج ادخل بقي في علاقه لاني بجد كنت محتاج الموضوع فبدأت احاول بس يعني كل البنات يعني كنت بتكسف و انا اصلا دبش و بخاف اني اعمل اي غلط فا مقدرتش فا المهم انا بحب اقعج الي الانترنت كتير. و بحب اتعرف على الناس علي الانترنت فيعني في مره دخلت جروب. عادي زي اي جروب و منزل بوشت ففي كومنت معجبنيش فرديت فهي ردت فيعني نعتبر اتخنقنا و هو علي العموم اختلاف في وجهات النظر عادي شخص زيه انا كنت حابب اني اعتذر لان مهما كان هي ست و تستاهل الاحترام و الاعتذار فدخلت اعتذرلها يعني هي اسمها رنيا عندها 41 سنه فبعت ليها. قلتلتها انا اسف جدا لحضرتك انا مكنتش اقصد اني اكون مش محترم و قليل الزوق معاكي هي مردتش و بعتلها تاني انا بجد اسف و انا مسحت البوست كلو و بجد انا عايز اعتذرلك و بردو مردتش فعملت حاجه غريبه. اتصلت بيها هي مردتش بس دخلت و شافت أنا كاتب ايه و قلتلي ماشي مفيش مشكله ب س انت اتصلت بيا ليه ايه الهبل ده قلتها انا اسف انا فعلا مقصودش بس كانت حابب اعتذر
رنيا :ماشي يا كريم مفيش حاجه طيب قلي انت منين اصلا
كريم:من مدينه نصر و انتي؟
رنيا. :ايه ده بجد و انا كمان انت منين من مدينه نصر
كريم من الزهراء و انتي
رنيا من الحش العاشر احنا قريين من بعض يعني نعتبر جيران
كريم طيب قليلي انتي خلاص سمحتيني يعني احب اننا نتكلم لو مش هديقيك
رنيا اه طبعا مفيش مشكله
و قعدنا نتكلم حوالي ساعتين و قالتلي تحب نتكلم صوت احسن قلتها احب
و بعجها قعدنا نتكلم للفجر عرفت انها متجوزه و عندها والدين و انها بتشتغل سكرتارية فش شركه ما و الخ بس بصراحه الكلام معاها كان مريحني اوي و زي ما قلت انا بحب السن الكبير و بعد فتره قعدنا تتكلم قلتلي انت طيب اوي و حنين عارف لو كنت من سني كنت اتجوزوك
قلتلها من غير انا معنديش مشكلة خالص يا رنيا انتي قمر و حلو و مش حاجه اسمها سن فهي يعني قلتيلي يعني و اتصدمت من ردي ؤعني و قلتلي سلام طيب و بعجا بيومين نتكلم قلتيلي انت مصكبتش ليه لغايه دلوقتي و من غيز دخول في تفاصيل يعني حكتلها عن كسوفي و كل ده قلتلي لا لازم تبقي شجاع و متخفش و لو في واحجه عجباك قلها
كريم **** يعني انتي من رايك لو واحده عجبانى اقلها
رنيا اه قلها و متخفش
كريم طيب يعني انت عجباني يا رنيا اوي
رنيا بص ؤا كريم انت كمان عجبني بس انت من سن ابني فمش هينفع يا حبيبي
قلتلها ليه يعني هو السن يعني ليه لازمه المهم احنا بصي انتي عجباني و بفكر فيكي كتير خلينا ننزل و نخرج
رانيا لا مش هينفع خالص
كريم طيب ممكن نتكلم فيديو
و الغريب انها وافقت مع اني مكنتش متوقع انها توافق و الاغرب انها كانت بتكلمني بلبس البيت مع انها محجه و هي بصراحه اول لما شفتها هجت هي مش طويله و جسمها يعني مليان شويه مش تخينه صدرها كبير اوي بس مشوفتش طيزها اول مره بس هي علي العموم كبيره ة بيضه و تخب تدخل زبرك و متخروش منها المهم اعدنا نتكلم في حجات عادي و فجاه سألتني عن العاده السريه و كده و قلتها اه عاجي بس الطبيعي يعني و سألتها مش عارف ازاي اذا كانت بتعمل هي العاجه السريه ولا لا اتفاجيئت انها بتقولي اه فقلتلها يعني عاجي من حقك تتمتعي بس يعني هو جوزك مش عارف يخليكي توصلي للرعشه عشان كده بتمرسي العاجه السريه
رنيا ده يرتها جات علي كده ده ملمسنيش بقاله 7 شهور انت متخيل يا كريم 7 شهور مش عايز يقرب مني قلتها يعني هو حد يشوفك يا رنيا و ميبقاش عايز يغني عارفه لو انا معاكي دلوقتي مش هسيبك خالص لحظه واحده وهريحيك علي طول مش هسيك غير و انت جيباهم خمش. ست مرات قالتلي ياةحبيبي انا بقالي 17 سنه مجوزه مجبتش مع جززي جه لما كان جامد مرتين تقلي انت 5 او 6
انا نفسي انسيكي كل التعب و امتعيك يا رنيا و قتلتي يا كريم مش هينفع انا اكبر منك ان في سن امك قلتلها السن ملوش علاقه و انت عجباني و هي لاحظت ان زبي واقف قلتلي طيب هدؤ شويه عشان متجبهوش و انت معايا هههه ضحكت ضحكه شراميط هيجتني فطلعتو من البطلون. و قعد العب فيه هي في الأول اتصجمت و بعجها ابتدت تلعب بلسناها و تقولي حلو اوي و كبير يا كريم اقوم ايلها نفسي تمصيه يا رنيا و فجاه فتحت رجليها و ابتدت تلعب و تقولي و ايه كمان يا مريم و تمصيه جامه و تحطيه في يؤيك و تلحسيه جامك
رنيا و ايه كمان احح احح
كريم و بعد لما تمصيلي هنزل علي كسيك و هلحسهولك جامك عشان تجبيهم و ترتاحي و قعد اقلها ايوه يا رنا اجمد يا رنيا بسرعه يا رنا و قعدنا كده بتاع نص ساعه و بجد نص ساعه و انا ماسك نفسي بالعفيه لاني كنت متعود اني اكون سريع بس قلت اكون براحه و خفيف شويه و اسرع شويه كده و جتبت نتيجه
رنيا ايوه يا كريم انا حسه بزبك جوؤا اه اه اه اه اههههههههههههههه ها ها ها
شكرا. يا كريم انا. يعني ارتاحت بقالي كتير مرتحتش كده
كريم اي وقت با رنيا نا هنا على شانك شيا حببتي اي وقت انا هنا عشانك
رنيا ماشي يا سيدي و رينا بقا
و هنا ينتهي الجزء الاول اتمني اني اكون كتبت حاجه تنال اعجابكم يتبع........
الجزء الثاني
بعد ما خلصت انا و رنيا فقالت هاقوم بس انضف نفسي عشان بس جبتهم 3 مرات قلتلها ماشي يا رنيا روحي و ارتاحي بردو و خلينا نتكلم بكرا سلام تصبحي على خير طبعا بعد ما خلصت معها كنت مصدوم شويه اننا عملنا كده بجد و ازاي بعدها تاني يوم نتكلم و تمام بس هي بتحاول تتناسي الموضوع بس انا مكنتش قادر انسي و كنت عايز افكرها و فعلا بدأت اقلها تعالي نتكلم فيديو تاني يالا بقي عشان خاطري و هي لما رفعت قلتلها شكرا يا رنيا اني مش مهم بنسبالك شكرا يا رنيا سلام و مش هنتكلم تاتي و عملتلها بلوك و بعدها بدقيقتين بتتصل بيا مكالمه عاديه مرة اتنين ثلاثه مش برود و بعدها بكام ساعه بعتتلي smsقالتلي انت ليه مش بترد ليه رد عليا انت عملت فيا كده انا عارفه اني كنت قليله الزوء متزعلش مني انت بجد غالي عليا فرديت قلتلها متزعليش مني انا الي اسف حقق عليا انا المفروض مهما كان حصل مجرحكيش
كده لانك اغلي حد بالنسبه ليا يا رنيا و انا اسف و مش هزعلك تاني ففكيت البلوك لقتها بعتت ادد و قبلتو لقتها بتتصل كام و فجأه بفتح لقتها من غير هدوم خالص و فتحه رجلها و بتلقى وحشتيني يا كيمو و فتحه رجليها و شيلا كل شعر كسها و كسها نفسه ابيض اوي و وردي فشخ قعدت تقلي وحشتيني اوي اوي اوي اوي اوي
كريم : و انتي وحشتيني اكتر يا رنيا وحشتيني و ايه القمر ده النتي حلوه اوي انهارده و شعرك حلو اوي (نصيحه من اخ حاول تبين ان مش جسمها بس الي بيخليك تكلمها و دي نصيحه سواء بتحبها او لا)
رنيا :انت بجد شايفني حلوه يا كريم
كريم :يا رنيا انتي قمر و عجباني و بحب اقضدي الوقت ديما معاكي يا رنيا انتي بقيتي جزء من يومي بحس انو هينقص لو انتي مش فيه
رنيا: شكرا يا كريم
بدأت اطلع زبري و اللعب فيه واحده واحده و اهيجها اهيجها جامد و اقعد اقلها كسك حلو يا رنيا اه يا رنيا هفشخيك يا رنيا مش هرحم كسك نيك و يالا يا رنيا و هكذا و هي بردو تهيجني بال اهههه و لسنها الي بيلعب في شفايفها و عضه الشفايف و قعدما تقولي اهههههه يا كريم نيكني يا كريم جامد اهههه و جابتهم 4 مرات و و انا جبتهم مرة واحد (عادي انت ممكن تخليها تجيبهم 10 مرات و انت مرة بس تهدي السرعه في الوقت الصح و تهيجها و حط تحت تهيجها 1000000000خط)بعد لما خلصنا قالتلي يا كريم شكرا انك بتريحني و بتبسطني انا منبسطش كده مش زمان
كريم :انتي لسه شوفتي حاجه انا هبقي معاكي كل يوم و مش هسيبك
قعدنا كده حوالي شهر بنتكلم كل يوم و كل كام يوم نهبج بعض لغايه ما فيوم قلتلها ما تيجي اعزمك علي الغدا فسكتت شويه و قالت هو صعب اوي مانت عارف ظروفي قلتها نفسي اشوفك و احضنيك يا رنيا فاتنهدت كده و ردت بص يا كريم انا الي عزماك انا ولادي و ابوهم هيسفرو اسكندرية يوم الخميس لو تحب تيجي اغزمك علي الغداء و نقضي اليوم مع بعض و انا هتحجج باي حاجه ومش هسافر معاهم ايه رأيك قلتلها طبعا اي فرصه انا عايز بس ابقي معاكي انتي و بس يا رنيا
طبعا جهزت نفسي يعني من ساعه مع عرفت رنيا من 11 شهر يعني حوالي سنه بدات ادخل چيم و اهتم بجسمي انا يعني مش طويل 183 بس يعني كان حلو طولي و جسمي بقا احلي بكتير و وزن نزل و الغريب زوبري كبر و فهمت بعدين ان البطن هي السبب بتقلل الطول و بتسرع انك كراجل تجبهم بسرعه المهم عدي شويه وقت و جه يوم الخميس و انا علي اعصابي و متكلمناش من اخر مرة اتكلمنا الي عزمتني فيها فكلمتني الصبح و اكدد عليا اني اجلها علي 7 بليل فروحت و انا داخل باب العماره البواب كان بيقولي حضرتك مين و كذا و كذا قولتله انا طالع اقابل حد من السكان و غمسته 200 جنيه و طلعت هو مش عارف انا طالع لمين لاني يعني زكي لعبت معاه نزلت بعد رنيا ب 4 أدوار و روحت نازل علي السلم عشان ميعرفش انا طالع لمين فخبط و فتحت رنيا قمر و مزة و ميلف زي ما بيقول الكتاب جسمها فشيخ و ابن متناكه كرباج شعرها طويل و بني و صدرها كبير اوي و طيزها ملفوفه و مكوره و كبيره و جسمها كيرفي زي ما بيقول الكتاب دخلت و سلمت عليها و بستها بوسه شفايف و كانت اول ست ابوسها في حياتي و بجد كان احلي احساس لقتها بتقلي براحه عليا انا مش قدك قلتلها ده بس السلام (نصيحه لكل راجل لو هتقابل واحده اتأكد انك نضيف و نضيف اوي سننانك مغسوله مفيش ريحه عرق و احلق شعر زبك كمان لو ينفع حاول تكون نضيف) المهم دخلنا و لقتها عملالي وليمه تقريبا حمام و لحمه و فرخ و اكل لا بجد اوع¤ر كان كتير اوي ������ المهم حلفت اني لازم اكل و انا يعني بصراحه مكنتش جعان كلت حمام عادي بس و قلتلها بجد مش هقدر بجد مش هقدر اعذورني يا حببتي المهم شيلنا الاكل سوا ايوه سوا اكيد هسعدها يعني الستاب بتحب الراجل الي مبيتعبهاش المهم خلصنا و قعدنا بره في الليع¤ينج و قعدت جمبي و قعدنا نتكلم
رنيا: بس حلو اوي جسمك يا كريم و جامد اوي
كريم: يا رنيا ده اقل حاجه و لسه يعني ده انا مبقليش سنه لسه اصتبري بس بس المهم مش الجسم و المهم الزب ولا ايه
لقتها ضحكت ضحكه شرمطه و قربنا من بعض و قعدنا نبوس في بعض جامد و بتحط اديها علي زبري و لسا هاه فجاه الباب خبط فجاه طبعا اتخضينا جامد و هي اتسرعت و الي بيخبط بيخبط اكن فيه حاجه يا تري مين ده الي هيجلها دلوقتى
و هنا ينتهي الجزء الثانى و اتمني انو يكون نال اعجابكم و اتمنى اني اقدلكم الاحسن دائما
يتبع........
الجزء الثالث
طبعا مع الخوف و القلق ان اكيد ديه موصيبه و خايفين ليكون حد من عيلها او جوزها بس و قالتلي خوش استخبي و دخلت استخبيت تحت السرير و استنيت شويه لقتها داخله عليا لقتها بتقولي قوم يا كيمو اطلع متخفيش قلتلها هو كان في ايه مين كان بيخبط قالتلى هقولك بس وحياه غلاوتي عندك متتعصب قلتلها حاضر يا حبيبي مش هتعصب قالتلي مرات البواب كانت عايز تنزل الزباله قلتلها نعم قالتلي مرات البواب قلتلها طيب هي بتخبط كده ليه فقالت افتكرتي نايمه و كانت عايزه تصحيني عشان ياخدو فلوس تنظيف السلم و كده قلتلها ماشي يا ستي. بس يعني ديه خضدتني و خوفت بصراحه بردو اني اعملك مشكله او يحصلك اي اذي بسببي قالتلي انا عمرى ما حد عمل معايا كده غيرك يا كريم انت راجل و حسستني. بنفسي و اني ست لسه مرغوب فيا ياسر (جوزها عندو 55سنه) عمرو ما حسسني اني ست بجد ولا اهتم بيا انت بتسأل و بتتكلم و بتسمعني انا محتاجك اوي اوي اوي و قربط منها و بستها جامد نيك و استخدمت اللسان لاول مره في حياتي و ببسها و هي بتهمهم جامد هيجت زبري نيك وقف جامد نيك و هجت و بدأت اقفش في طيزها و بزها و اعصر فيهم جامد نيك ابوسها من رقبتها و انا بقفشلهلها و بدأت اقلعها هدومها واحده واحده و شوفت بزها كبير اوي و ابيض ابيض و حلو نييك قعد اللعب فيه و الحس و انزل بلساني لتحت لتحت لحد كسها كسها وردي ابيض ناصع محلوق من غير شعر خالص قعد العبلها شويه و اللحسلها و هي
رنيا :اه اه اه كريم اه يا كريم اه ريحيني يا كريم كسي محروم من زمان يا كريم اه ايوه ايوه اه اه اه اههههههههه
و شهقت فجأه عسلها نزل في يوقي و طعمه في الاول مكنتش متعود عليه بس عادي بعد كده اتعود و بعدها زقتني علي السرير وقلعتني البنطلون و البوكسر و بدات تتف شويه و تتدعك جامد هيجتني نيك و فجاه بدأت تلحس بلسنها راس زبي كان احساس غريب و فشيخ في نفش الوقت و بدأت المص المص ده يا جماعه من افشخ الحجات الي ممكن اي حد يحسها في العلاقه
رنيا ايه يا واد هو ماله كبير اوي كده ليه
كريم الكبير يستاهل الكبير اه اه ايوه يا رنيا ايوه كده
رنيا ايه مبسوط
كريم نيييك احا خخخخ احساس ابن متناكه
رنيا انت لسه شوفت حاجه
و بدأت تمص زبي جامد اوي و انا اهيج اوي و خلاص هموت مش قادر و هجبهم بس و قفتها و قلتلها لفي بقي عشان نبدأ الشغل الي بجد و بدأت احط زبي علي شفرات كسها و كسها وردي ابن متناكه و هيجان انا نيك منها من صوتها و هي بتاهاأه بنت المتناكه و بدأت ادخل زبي واحده و حده كسها كان سخن نيك لدرجه لما يدوب دخلت زبي رعشت و نزلت عسلها
رنيا :اه يا كريم مممممممممم اه اه اه مش قادره نكني يا كريم و بدأت. انيك واحده واحده و براحه ادخل و اخرج و براحه و كل شويه ازود سرعه و هي يتسرخ اكتر
رنيا ايوه يا كريم افشخ كسي ارويه هو دبلان من سنين نكني و ريحني بدل الخول الي انا متجوزاه نكني يا كريم اه اه اه ايوه ايوه اه اه اه
و بعدين حسيت اني ممكن اجبهم فهديت من و ضعيه الكلب و بعد كدا خلتا يبقي وشها ليا وقعده علي زبي و هعد ابوس و افشخ شيفيفها و هي بتحاول تطلع صوت من متعه النيك و انا عمال انيك و ماسكها من ظيزها و اطلع و انزل و اطلع و انزل
رنيا ايوه يا كريم افشخني هو ده الي ان عوزاه عايزه اتفشخ افشخني انا شرموطك افشخني نيك انا لبوتك نكني اه اه اه اههههههههههههههو نزلت عسلها علي زبي هجت اكتر و قعد انيك تاني نيمتها علي ضهرها و نزلت نيك في كسها
رنيا ايه يا كريم ايوه خخخخخخخخخ مترحمنيش افشخني افشخني اه اه احااااا يالا يا كريم ايوه ايوه اه اه اهههههههههه
و جبتهم كمان مرة و انا هموت مش قادر و عايز اجبهنم جوها بس قلتلي مش هينفع مش واخده حبوب فقلتلها نجرب نيك الظيز قالتلي لا يا كريم اخاف يجرلي حاجه قلتلها عشان خاطري هتررفضي طلب لراجلك قالتلي انا شرموطك اعمل فيا ما بدالك و لفت هي و مصتلي شويه و بدآدت ادخل زي ي خرم طيزها وحده وحده كان ديق نيك و هي من اول ما لمس طيزها
رنيا لا يا كريم خرجه لا اههههههه مش قادره
كريم متخفيش و راس زبي دخلت صرخت صريخه مش
رنيا اه اههههههه براحه براحه اه لا لا يا كريم لا و انا اهيج اكتر و ابداء ادخل و اخرج لغايه ما خرمها وسع و واحده واحده بدأت انيك طيزها و هي بتصرخ بس بدأت تستمتع
رنيا اه براحه اه اه يا كريم اه ايوه ايوه كده اه اه اه افشخني اه اه ايو انا شرموطك افشخني اه يا كريم اه اه
كريم رنيا انا اههههههههههههه مش قادر و انفجر اللبن جوا كسها و خرج لبره
رنيا اه سخن اوي اه اه يا كريم فشختني
قلتلها انا لسا هفشخيك تاني و قعدت انيك فيها طول الليل خلتها تجمهم 8 مرات و انا جبتهم 3 مرات بعجلم ا خلصنا دخلنا نستحمي سوا و حلفت لني لازم اكل بعد كل ده
رنيا كريم انا عمري ما استمتعت اد ما استمتعت معاك انت متعتني و حسستني اني ست بجد انا من انهارده تحت امرك و شرمطك و اي وقت انا بتعتاك
كريم و انا راجلك و جوزيك مش هسيبك ولا هسيب كسيك ابن المتناكه ده و نزلت من عندها و انا نازل خبط في ام محمود مرات البواب من غيؤ ما اقصد و روحت البيت مكانش في دماغؤ حاجه غير اني لازم انيك رنيا تاني و محلهاش بس مكنتش اعرف ان نيكي لرنيا هيخليني انيك ءتات تانيه كتير و نكمل مع الجزء الرابع
يتبع.........
الجزء الرابع لما نزلت قدام البيت بطلع شوفت يمني جرتنا عندها 17 سنه جرتنا من زمان و قالتلي اني اسعدها انها تطلع حجات مئ قادره تشلها هي اصلا اول لما شافتني معرفتنيش بسبب يعني الچيم و انا مش بشوفها كان من ساعه ما كلمت رنيا بس البنت ايه جسمها ابن متناكه البت جامده نيك بزاز منفوخه و طياز مدوره و حلوه و غير كل ده هي قمر و عنيها عسلي و قصيره شاعدها تطلع الحجات عشان امها مئ قادره تنزل طنط زينب 43 سنه bbw جامده نيك نيك ده اقل ما يقال طلعت الحجات و زينب لما شافتني قالتلي كريم ايه القمر ده يا واد لا جسمك احلو و خسيت و ربيت عضلات ايوه بقي تلاقيك خربها و تلاقيك كل يوم مع واحده ده تلاقيك لسه راجع من عند واحده ضحكت و قلت في بالي احا الشرموطه ديه عرفت منين بس اكيد يعني بتهزر تاني يوم الصبح ام يمني جرتنا يعني شافتني و انا طالع البيت و قالتلي اجبلها دواء من الصيدليه و انا مش عارف كان مالي هيحان من اول لما صحيت من النوم لدرجه ضربت عشره مرتين و مش قادر يعني مكنش ينفع اروح لرنيا دلوقتي مش عارف ليه قلت و مالو انيك زينب خصوصا ان زينب و حتي يمني كان شكلهم هيجانبن بس حتي لو (يعني الستات مش كده مش اول لما تيجي تهيج و تحاول هتيجي معاك للاسف حاجه للعلم اي ست حتي لو شرموطه و بتتناك من طوب الارض بس متحبش تحس انها رخيصه و اداه للجنس مش ست بجد) فمش عارف فقلت طيب يعني اهيجها بأيه مش عارف فجاه مسكت الموبايل و جيبت اسم دواء اسمو (kacip) و الي من الڤيجرا النسائيه قلت و فيها. ايه اجرب جبت علبه و كانت غاليه اوي ب 600 ج بس فيها حبوب كتير فقولت بركه مش مهم اهو معايا حبوب زياده لازي ظرف طلعت و كان عندي امل الاقي يمني بس للاسف كانت في الجامعه عشان بتعمل ورق التقديم وكده و قلت طيب احا زينب و فجاه زبي و قف اول ما قلت اسمه و هجت نيك فجاه طلعت جري و دخلت و هي كانت عايزه دواء مسكن و كده عشانس مصدعه خدت حبايه من الدواء بتعها عدت خمس دقايق قالتلي مصدعه اوي يا كيمو دماغي هتفرقع فقمت مطلع حبايه من الڤيجرا و قلتلها ده هيريحك اوي يا زوزو لقتها ضحت ضحكه شرمطه يا واد بدلعني
كريم:طبعا يا زوزو دا انتي قمر لو بس يعني تقبلي نتجوز يا حببتي
زينب :بطل بكش يا واد هو مين ده الي يبصلي انا كبرت و بقا جسمي وحش
قلتلها هو ميت الي جسمه وحش يا زوزو انتي قمر يا حبيبتي 10 دقايق لقتها يتتنفس جامد بشكل غريب و و بتعرق جامد و عماله تهوي علي وشها
زينب :واد يا كريم انت ايه رأيك فيا
كريم :انتي قمر طبعا
زينب يا واد مش اقصد اقصد يعني انت ايه رايك في هل انا ممكن اهيجك
اتصدمت لحظه بس و عملت نفسي مكسوف و هي خدت بالها اني مكسوف قالتلي ما تقول يعني انت مثلا مثلا ممكن تمص بزازي دول وبرفع
وشي و لقيت احا علي البزاز خخخخحخ كبيره نييييك و بيضه نييك و هيجتني نيك
زينب :ها اي رأيك
كريم:احا يا زوزو حلوين نييك عايز احشور زبي فيهم
زينب طيب تعالس و خدتني الاوضه و قفلت بالمفتاح و سابت المفتاح في الباب عشان لو البت جت و قلتلي و ريني بقي هتعمل فيا ايه و بدأت روحت عندها بوسه علي خفيف اهيجها زيادة و نزلت فشخ في كس ام
البزاز ديه و افعص فيهم
و قعد كده و زبي مش قادر طلعت زبي و برقت احا ايه يا كيمو ده دا كبير نيك و قعد انيك بززها جامد نيك و هي تهيجني بصوتها و بدأت تمص يعني اكتر واحده جامده في المص زينب بتمص بطريقه بنت متناكه احا و بدأت تقولي ايه رايك يا كيمو مبسوط من شرموطك و هي بتمصلك
كريم: خخخخخخ ايوه بقي مصي يا زوزو مصي جامد كنت احساس ابن متناكه و لقتها قامت وقفت و قربت و نزلت علي زبي مره واحده شهقت شهقه بنت متناكه لدرجه انها جبتهم و بدأت تريح عليا و متبنجه و مش عارفه تعمل إيه فأنا اشتغلت قعد ادخل زبي و اخرجه واحده واحده ابتدت تاه اه اه اه ايوه يا كيمو اه و بدأت اسرع وآحده واحدا و هي صوتها يعلي كل مره ايوه يا كريم ايوه ايوه اه اه افشخني يا كريم انا شرموطك و متناكتك و لبوتك اقشخني احاا اه اه يا كريم اه و جبتهم هي تاني بس متهدتش لقتها لقت و ادتني ضهرها قعدعلي زبي و تطلع و تنزل بشكل ابن متناكه وتقولي نكني يا كيمو افشخني كسي متنكش من زمن اه اه اه اه و بعدها نيمتا علي ضهرها و دخلت زبي في كسها و بدأت أنيك جامد و بسرعة لدرجه اني خلاص هجبهم و هي حست اني خلاص قالتلي جوه يا كيمو متخرجوش جبهم جوه كسيي اه اه
كريم : يا زوزو اه اه
و نزلت نهر جوا كسها لبن كتيير و اتنهدنا و ارتحنا شويه علي السرير و هي لقتها بتقلي كريم ايهوده احنا عملناة إيه ايه ده ايه ده
اهدي شويه اهدي يا زوزو مسكت اديها قلتلها انتي عجباني من زمان اهدي انتي خايفه ليه اوعدك محدش هيعرف انتي بجد غاليه عليا و مش هعملك مشكله صدقيني
زينب:بس يا كريم انا
كريم :ايه يا زوزو
زينب :خايفه يعني افرض زهقت مني و انا بصراحه محدش حسسني كده من زمان حسستني براحه و انبساط عمري ما حسيته
كريم :انا موجود عشانك و في اي وقت انا عشانك يا زوزو
زينب :تسلميلي يا حبيبي
كريم :بصي تعالي نأخد شوار و بعدها خلينا نبقي نتكلم برحتنا
زينب :اتفقنا يا كيمو