قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
البداية كانت في الاوتوبيس
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="نهر العطش" data-source="post: 101780"><p>مرحب بيكم جميعا</p><p>اولا احب انى اعرفكم ان القصة دى حقيقية كلها بجد وحصلت فعلا معايا</p><p>انا ميدو ٣٠ سنة . راقي ومحترم جدا وابن ناس شكلى وتعاملاتى متبينش خالص اللي جوايا . مش هطول وهبدأ بالحكاية اللى حصلت معايا من سنتين تقريبا</p><p>انا من اسكندرية وكان عندى مشوار مهم فى محطة الرمل . صاحى كالعادة متاخر شوية على ٢ وغيرت هدومى ونزلت ركبت مواصلات ورحت خلصت مشوارى وفضلت واقف الساعة ٤.٣٠تقريبا مش لاقى اى مواصلات والدنيا زحمة جدت جدا .. عدى قدامى اتوبيس نقل عام والتانى وقلت علشان ارجع تانى لازم ارحب اى حاجة . ركبت اتوبيس وكانت الدنيا زحمة جدا جدا وكلة لازق في بعضة دخلت لنص الاتوبيس ومسكت في الحديدة اللى على الكرسي من ورا ومخدتش بالى خالص ان قدامى واحدة .قاعدة وانا واقف. الطريق زحمة والسواق فرامل فرامل وانا جسمى يتهز ووبعد ربع ساعة حسيت انى ساند على حاجة طرية بصيت لقيت زبرى لازق في كتف البنت دى بصيت لقيت حتة بنت جسم متناسق وصدر فوق المتوسط وجيبة ضيقة وخفيفة ومحجبة ووسط ابن كلب . لقيت زبرى غصب عنى بيقف واحدة واخدة جوة البنطلون . وهى اخدت بالهل جدا بقيت اخطف عينى عليها بالراحة لقيتها كل شوية بتبص للبنطلون وتبصلى . لمست كتفها كذا مرة لقيتها بصت ناحية الشباك ورفعت ايدها على كتفها قدام زبرى زبرى شد اكتر والاتوبيس يتهز وانا زبرى يلمس ايدها بدل كتفها . لحد ما لقيتها عدلت ايدها وصوابعها وواخدة واخدة حطت ايدها على زبرى فوق البنطلون وشالتها بسرعة . وعملتهاةتانى وقرصت على زبرى وشالت ايدها ظ بعدت شويودة . خمس دقايق ولقيتها بتنادى على ست كبيرة تقعد مكانها وقامت وقفت قدامى .. قلت ضكلة يوم مش هيعدى بالساهل .. وقفت وحطت ايدها على ضهرها ونا وراها وبدأت تلمس زبرى لحد ما كنت هموووت .. لفت قلتلها نازلة اعديكى . قالت لا لسة شوية .. (انت طويل وشكلك حلو . ) قلتلها شكرا ليكى انتى اللى عيونك حلوة فشيفانى حلو . (ممكن سؤال ) اتفضلى .. وهى بيضة ووشها ابيض قشطة لقيت وشها احمر وتقولى . هو كل حاجة فيك طويلة زيك كدة ؟؟ .. وشى انا اللى اخمر ومعرفتش انطق . وبتبصلى بصة كلها عاااايزااااك ... قالتلى انا نازلة . مش هتنزل ؟؟ .. وانا لسة بدرى على ما انزل اصلا .. سكت ومش عارف انطق بجد .. نزلت وانا نزلت وراها . بصت وراها شافتنى . قامت نازلة النفق وعدت للبحر . كان اليومين دول شتا والناس قليلة جدا . وعديت وراها وقبل ما تطلع على الرصيف بصت لاقتنى لسة وراها بارضو .. قلت يابنى فى اية مالك هى اللى بتجيبك عيييب جمد قلبك واتعامل معاها .. كانت بنت جريييئة .. مشت شوية ودخلت قعدت على كرسى مش باين . قمت انا وراها . قلتلها انتى راكبة كل دة وجاية تقعدى هنا انا كمان راكب كل كة وجاى اقعدوهنا شوية . قالتلى طيب خلاص نقعدومع بعض بقى . وقعدنا . انا ميدو ٢٨ وهى شيماء ٢٧ . والسن طلع تحفة بس جسمها ابن كلب كرباج ..قالتلى ساكن لوحدك قلتلها لا وانتى قالت لا .. زبرى وقف وباين فى البنطلون . بصت علية وقالتلى تعرف . انت صعبان عليا وشكلك تعبان اوى . قلتلها دة انا هموت من التعب . قالتلى لو فى مكان هخليك تنزلهم . قلتلها ياريت . انتى ولعتينى .. قلتلها هنا .. قالتلى هينفع وبصينا يمين وشمال . قالت طلعة ونجرب . قمت باصص مفيش حد قمت مطلعة ومدارية وهى عنيها مبررقة علية قالت دة طلع حلوواوى واحممممر . قامت راجعة شوية لورة علشان بتجهز نفسها تواطى تمص زبرى . وفعلا بصت جامد ونزلت مصت بسخووونية فظيعة وانا امسك بزها والعب وهى تمص . لقيت ناس معديين من بعيد قولتلها قومى قامت وقعدنا كاننا مفيش حاجة . بصت ووطت تانى تمص تمص وتقول اممممم ااااااه وتطلع صوت المص وبؤها ناااااار .. لقيت ناس من بعيد قومتها . قلتلها هنفضل فى العذاب دة . قالتلى هنعمل اية يعنى . قلتلها تعالى نشوف اى حتة متدارية اى مدخل بيت فاضى مضلم . اى حاجة . قالتوتعالى .. عدينا الناحية التانية دخلنا من شارع فى شارع فى شارع وعدينا على بيت قديم بباب خشب متوارب وشكلة محدش بيدخلة خالص ظ بصينا وقلنا مفيش غير دة كويس اوى .. هدخل انا وانتى ورايا ب دقتين قالت اوك .. دخلت زقيت الباب وعديت لقيت المكان زى الفل وتمام . ولقيتها جيالى بتتسحب ورايا .. دورنا على حاجة نفرشها لقيت ملاية متطبقة فتحتها لقيتها نضيفة من جوة فردتها على الجنب النضيف . وقلعت الكوتشي وهى قلعت الكوتشي وقعدنا بنبص لبعض . عايزين ناكل بعض وجت الفرصة بس لسة عارفين بعض من شوية . مستنتش وانا قربت قامت مقربة وبدانا نبوس جامد بلهفة وشوق سنييين . شفايف طرية منفوخة طبيعى ومولعة وحواجبها ضماها على بعض كانها مكشرة بس من كتر الشوووق والرغبة جواها وبدات اقلعها واحدة واحدة وهى ترفع غيدها وانا اخلع هدومها وقلعتها هدومها وقلبى يدق جاااامد وفجاة لقيت صدر وبز جااااامد اوى ومشدووود حلمات واقفة ووردىوطرى اووووى وبيتهز هزة عمرى ما هنساها ولقيتها هى كمان بتقلعنى هدومى وقلعت كل هدومى وبقينا عريانين . اخدت البوكسر بايظ والايد التانية على زبرى من كتر ما هى مشتاقة وعاجبها . وقامت نازلة مص فية تانى بس بلهفة وناااار وتدخلةوجوة بؤها اكتر وتلعب بلسانها وتمصة من برة وتدخلة جوة بؤها وهااايجة علية اوووى .. وانا شايف بزاز ملبن وبطن جميييلة بسوة حلوة اوى .. مصت ١٠دقايق وقامت بصتلى .. قالتلى هموووت عليك .. قلتلها انا همووووتك .. قالت يلا تعالا وبتنام على ضهرها وفتحت رجلها لقيت كس لونو وردى وجخيل ومشدووود . وجااايب .. قمت نمت فوقها وقلتلها انتى بنت ولا براحتنا قالت دخلة كلة يلااااا ... قمت واخد رجلها ال٢فوق كتفى وانا فوقها لقيت بزازها مضمومة على بعض وعالية وبتتهز .. وكسها بقى مقفول اكتر . وراس زبرى علية لقيت زبرى بالرغم انة مولع بيتلسع من كسها . يادوبك راس زبرى ساندة على طرف كسها لقيتها بتقول ااااااة امممم . مسكت زبرى وبدات امشى راسة على كسها وهى تووولع وتكتم بؤها وتقول اممممممممم مش قادرة .. انت جاااامد اوى مش متخيلة بجد انك كدة .. قمت مدخل راس زبرى في كسها قالت اهةاااة ااااااه .. كمان كمان . ادخل اكتر وزبرى يتزحلق . وهى تهز وسطها عايزة زبرى يدخل اكتر متعرفش لانى رافع رجلها على كتفي .. ادخل اكتر تقول ااااااة اة اااة كلة كلة كلة كمان كمان ... قمت مدخلة للاخر وهى عليها اه متتوصفش بجد .. وقمت سايبة جوة كلة شوية وبدات اتحرك اطلعة وادخلة وهى هتتجنن واتا مولع تعلى اخرى وهاااايج اوى . وبدات اتحرك اسرع فى اسرع لقيتها بتتنفس بصعوبة وبتقولى جاااايين بتنهج جامد وقامت ماسكة وسطة وشدانى علشان زبرى يفضل جواها وبدات تقول ااااه بصوت عالى وكسها يفتح ويقفل على زبرىى قمت حاطت ايدى على بؤها علشان الصوت .. قلت لا ابوووسها احلى بجد . قمت بدات اتحرك تااانى واطلع وادخل .. واسرع واخبط اكتر وهى تقول امممممم .. قلتلها يلا علشان اجيبهم . قالتلى هجيبهم انا كماااان .. اه هى اة وانا اه لحد ما لقيت نفسي هجيبهم خلاص على الاخر قمت مطلع زبرى وجبتهم على بطنها نطر لحد بزازها بطنها اتغرقت لبن ...وهى كمان نزلت تانى قمت بايسها واحنا بننهج جامد بوسة بحب كدة ونمت جنبها ورفعت دماغها على دراعى واخدتها فى حضنى .. وبوستها من دماغها وبؤها وهى تبصلى ومستغربة جدا .. قالتلى انت طلعت غير ما انا كنت متخيلة فى كل حاجة . قلتلها وحش يعنى ولا حلو . قالتلى انت احلى حد قابلتة فى كل حاجة وفيك اللى تتمناة اى بنت بجد ..وقلت يلا هتحبنى البنت دى وتتعلق بيا .. قمت بايسها بوسة حب وقلتلها يلا قووومى نلبس ونطلع قبل ما نتقفش ..ةيلااا . لبست وطلعت وهى طلعت ورا منى . ومكانتش عايزة تروح اليوم دة . قالتلى انت حنين اوى ولية جبتهم برة على بطنى ؟ بصتلها . قللتلها علشان اخلى بالى منك علشان ميحصلش حاجة . قالت انت اتصرفت صح وكويس انك اخدت بالك علشان انا مكنتش واخدة بالى بجد .. شكرا اوى على كل حاجة حلوة .. انهاردة وهات رقمك قلتلها خدى الرقم بس انا مبحبش اعمل كدة الا مع واحدة بس ومش اى واحدة ومرة واحدة بس كل فترة كبيرة مش علطول . قالتلى هكلمك . قلتلها اوك سلام سلام</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="نهر العطش, post: 101780"] مرحب بيكم جميعا اولا احب انى اعرفكم ان القصة دى حقيقية كلها بجد وحصلت فعلا معايا انا ميدو ٣٠ سنة . راقي ومحترم جدا وابن ناس شكلى وتعاملاتى متبينش خالص اللي جوايا . مش هطول وهبدأ بالحكاية اللى حصلت معايا من سنتين تقريبا انا من اسكندرية وكان عندى مشوار مهم فى محطة الرمل . صاحى كالعادة متاخر شوية على ٢ وغيرت هدومى ونزلت ركبت مواصلات ورحت خلصت مشوارى وفضلت واقف الساعة ٤.٣٠تقريبا مش لاقى اى مواصلات والدنيا زحمة جدت جدا .. عدى قدامى اتوبيس نقل عام والتانى وقلت علشان ارجع تانى لازم ارحب اى حاجة . ركبت اتوبيس وكانت الدنيا زحمة جدا جدا وكلة لازق في بعضة دخلت لنص الاتوبيس ومسكت في الحديدة اللى على الكرسي من ورا ومخدتش بالى خالص ان قدامى واحدة .قاعدة وانا واقف. الطريق زحمة والسواق فرامل فرامل وانا جسمى يتهز ووبعد ربع ساعة حسيت انى ساند على حاجة طرية بصيت لقيت زبرى لازق في كتف البنت دى بصيت لقيت حتة بنت جسم متناسق وصدر فوق المتوسط وجيبة ضيقة وخفيفة ومحجبة ووسط ابن كلب . لقيت زبرى غصب عنى بيقف واحدة واخدة جوة البنطلون . وهى اخدت بالهل جدا بقيت اخطف عينى عليها بالراحة لقيتها كل شوية بتبص للبنطلون وتبصلى . لمست كتفها كذا مرة لقيتها بصت ناحية الشباك ورفعت ايدها على كتفها قدام زبرى زبرى شد اكتر والاتوبيس يتهز وانا زبرى يلمس ايدها بدل كتفها . لحد ما لقيتها عدلت ايدها وصوابعها وواخدة واخدة حطت ايدها على زبرى فوق البنطلون وشالتها بسرعة . وعملتهاةتانى وقرصت على زبرى وشالت ايدها ظ بعدت شويودة . خمس دقايق ولقيتها بتنادى على ست كبيرة تقعد مكانها وقامت وقفت قدامى .. قلت ضكلة يوم مش هيعدى بالساهل .. وقفت وحطت ايدها على ضهرها ونا وراها وبدأت تلمس زبرى لحد ما كنت هموووت .. لفت قلتلها نازلة اعديكى . قالت لا لسة شوية .. (انت طويل وشكلك حلو . ) قلتلها شكرا ليكى انتى اللى عيونك حلوة فشيفانى حلو . (ممكن سؤال ) اتفضلى .. وهى بيضة ووشها ابيض قشطة لقيت وشها احمر وتقولى . هو كل حاجة فيك طويلة زيك كدة ؟؟ .. وشى انا اللى اخمر ومعرفتش انطق . وبتبصلى بصة كلها عاااايزااااك ... قالتلى انا نازلة . مش هتنزل ؟؟ .. وانا لسة بدرى على ما انزل اصلا .. سكت ومش عارف انطق بجد .. نزلت وانا نزلت وراها . بصت وراها شافتنى . قامت نازلة النفق وعدت للبحر . كان اليومين دول شتا والناس قليلة جدا . وعديت وراها وقبل ما تطلع على الرصيف بصت لاقتنى لسة وراها بارضو .. قلت يابنى فى اية مالك هى اللى بتجيبك عيييب جمد قلبك واتعامل معاها .. كانت بنت جريييئة .. مشت شوية ودخلت قعدت على كرسى مش باين . قمت انا وراها . قلتلها انتى راكبة كل دة وجاية تقعدى هنا انا كمان راكب كل كة وجاى اقعدوهنا شوية . قالتلى طيب خلاص نقعدومع بعض بقى . وقعدنا . انا ميدو ٢٨ وهى شيماء ٢٧ . والسن طلع تحفة بس جسمها ابن كلب كرباج ..قالتلى ساكن لوحدك قلتلها لا وانتى قالت لا .. زبرى وقف وباين فى البنطلون . بصت علية وقالتلى تعرف . انت صعبان عليا وشكلك تعبان اوى . قلتلها دة انا هموت من التعب . قالتلى لو فى مكان هخليك تنزلهم . قلتلها ياريت . انتى ولعتينى .. قلتلها هنا .. قالتلى هينفع وبصينا يمين وشمال . قالت طلعة ونجرب . قمت باصص مفيش حد قمت مطلعة ومدارية وهى عنيها مبررقة علية قالت دة طلع حلوواوى واحممممر . قامت راجعة شوية لورة علشان بتجهز نفسها تواطى تمص زبرى . وفعلا بصت جامد ونزلت مصت بسخووونية فظيعة وانا امسك بزها والعب وهى تمص . لقيت ناس معديين من بعيد قولتلها قومى قامت وقعدنا كاننا مفيش حاجة . بصت ووطت تانى تمص تمص وتقول اممممم ااااااه وتطلع صوت المص وبؤها ناااااار .. لقيت ناس من بعيد قومتها . قلتلها هنفضل فى العذاب دة . قالتلى هنعمل اية يعنى . قلتلها تعالى نشوف اى حتة متدارية اى مدخل بيت فاضى مضلم . اى حاجة . قالتوتعالى .. عدينا الناحية التانية دخلنا من شارع فى شارع فى شارع وعدينا على بيت قديم بباب خشب متوارب وشكلة محدش بيدخلة خالص ظ بصينا وقلنا مفيش غير دة كويس اوى .. هدخل انا وانتى ورايا ب دقتين قالت اوك .. دخلت زقيت الباب وعديت لقيت المكان زى الفل وتمام . ولقيتها جيالى بتتسحب ورايا .. دورنا على حاجة نفرشها لقيت ملاية متطبقة فتحتها لقيتها نضيفة من جوة فردتها على الجنب النضيف . وقلعت الكوتشي وهى قلعت الكوتشي وقعدنا بنبص لبعض . عايزين ناكل بعض وجت الفرصة بس لسة عارفين بعض من شوية . مستنتش وانا قربت قامت مقربة وبدانا نبوس جامد بلهفة وشوق سنييين . شفايف طرية منفوخة طبيعى ومولعة وحواجبها ضماها على بعض كانها مكشرة بس من كتر الشوووق والرغبة جواها وبدات اقلعها واحدة واحدة وهى ترفع غيدها وانا اخلع هدومها وقلعتها هدومها وقلبى يدق جاااامد وفجاة لقيت صدر وبز جااااامد اوى ومشدووود حلمات واقفة ووردىوطرى اووووى وبيتهز هزة عمرى ما هنساها ولقيتها هى كمان بتقلعنى هدومى وقلعت كل هدومى وبقينا عريانين . اخدت البوكسر بايظ والايد التانية على زبرى من كتر ما هى مشتاقة وعاجبها . وقامت نازلة مص فية تانى بس بلهفة وناااار وتدخلةوجوة بؤها اكتر وتلعب بلسانها وتمصة من برة وتدخلة جوة بؤها وهااايجة علية اوووى .. وانا شايف بزاز ملبن وبطن جميييلة بسوة حلوة اوى .. مصت ١٠دقايق وقامت بصتلى .. قالتلى هموووت عليك .. قلتلها انا همووووتك .. قالت يلا تعالا وبتنام على ضهرها وفتحت رجلها لقيت كس لونو وردى وجخيل ومشدووود . وجااايب .. قمت نمت فوقها وقلتلها انتى بنت ولا براحتنا قالت دخلة كلة يلااااا ... قمت واخد رجلها ال٢فوق كتفى وانا فوقها لقيت بزازها مضمومة على بعض وعالية وبتتهز .. وكسها بقى مقفول اكتر . وراس زبرى علية لقيت زبرى بالرغم انة مولع بيتلسع من كسها . يادوبك راس زبرى ساندة على طرف كسها لقيتها بتقول ااااااة امممم . مسكت زبرى وبدات امشى راسة على كسها وهى تووولع وتكتم بؤها وتقول اممممممممم مش قادرة .. انت جاااامد اوى مش متخيلة بجد انك كدة .. قمت مدخل راس زبرى في كسها قالت اهةاااة ااااااه .. كمان كمان . ادخل اكتر وزبرى يتزحلق . وهى تهز وسطها عايزة زبرى يدخل اكتر متعرفش لانى رافع رجلها على كتفي .. ادخل اكتر تقول ااااااة اة اااة كلة كلة كلة كمان كمان ... قمت مدخلة للاخر وهى عليها اه متتوصفش بجد .. وقمت سايبة جوة كلة شوية وبدات اتحرك اطلعة وادخلة وهى هتتجنن واتا مولع تعلى اخرى وهاااايج اوى . وبدات اتحرك اسرع فى اسرع لقيتها بتتنفس بصعوبة وبتقولى جاااايين بتنهج جامد وقامت ماسكة وسطة وشدانى علشان زبرى يفضل جواها وبدات تقول ااااه بصوت عالى وكسها يفتح ويقفل على زبرىى قمت حاطت ايدى على بؤها علشان الصوت .. قلت لا ابوووسها احلى بجد . قمت بدات اتحرك تااانى واطلع وادخل .. واسرع واخبط اكتر وهى تقول امممممم .. قلتلها يلا علشان اجيبهم . قالتلى هجيبهم انا كماااان .. اه هى اة وانا اه لحد ما لقيت نفسي هجيبهم خلاص على الاخر قمت مطلع زبرى وجبتهم على بطنها نطر لحد بزازها بطنها اتغرقت لبن ...وهى كمان نزلت تانى قمت بايسها واحنا بننهج جامد بوسة بحب كدة ونمت جنبها ورفعت دماغها على دراعى واخدتها فى حضنى .. وبوستها من دماغها وبؤها وهى تبصلى ومستغربة جدا .. قالتلى انت طلعت غير ما انا كنت متخيلة فى كل حاجة . قلتلها وحش يعنى ولا حلو . قالتلى انت احلى حد قابلتة فى كل حاجة وفيك اللى تتمناة اى بنت بجد ..وقلت يلا هتحبنى البنت دى وتتعلق بيا .. قمت بايسها بوسة حب وقلتلها يلا قووومى نلبس ونطلع قبل ما نتقفش ..ةيلااا . لبست وطلعت وهى طلعت ورا منى . ومكانتش عايزة تروح اليوم دة . قالتلى انت حنين اوى ولية جبتهم برة على بطنى ؟ بصتلها . قللتلها علشان اخلى بالى منك علشان ميحصلش حاجة . قالت انت اتصرفت صح وكويس انك اخدت بالك علشان انا مكنتش واخدة بالى بجد .. شكرا اوى على كل حاجة حلوة .. انهاردة وهات رقمك قلتلها خدى الرقم بس انا مبحبش اعمل كدة الا مع واحدة بس ومش اى واحدة ومرة واحدة بس كل فترة كبيرة مش علطول . قالتلى هكلمك . قلتلها اوك سلام سلام [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
البداية كانت في الاوتوبيس
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل