ق
قيصر ميلفات
عنتيل زائر
في بدايه الامر انا ( خالد) عندي ظ¢ظ¢ سنه عندما كنت في ثانويه العامه كانت لي صديقه مقربه اسمها (هند) وكانت جميله جدا وطويله ولديها بزاز مدفع للامام وطياز مدوره وطريه جدا جدا ورجليها تحفه وناعمه جداوانا من صغيري عاشق للطياز و الرجول وديما اتفرج علي صور لرجاله تتذل قدام حريم والستات تسيطر عليها
وبدات الفكره في دي دماغي تكبر وليه معملش كده مع هند بس هجبهالها ازاي وهقولها ازاي وكنت علطول بتفرج علي طيزها و وهي اقعده وهي بتمشي واتخيل وشي في طيزها و بتذل من رجليها
لحد ما جيه اليوم الموعود
كنا اقعدين بنلعب لعبه الشايب وانا خسرت
وقالت :: هحكم عليك
وحكمت عليا اني احط تلج في قفايا وكنا في الشتا
قولتها :: لا لا ابوس رجلك بلاش كده
قولت الكلمه دي وعقلي وقف ازاي اقولت كده والناس واقف
قالت :: خلاص مش هحكم
خلصنا لعب ولما بقينا لوحدنا
قالت :: ايه يا خالد ايه قولته ده كسفتني قدام الناس رجل ايه اللي تبوسها
استغليت فرصه انها فتحه الموضوع تاني
انا :: مكنش قصدي اهانه ليكي اهند
هند ::وانا هتهان ليه انت اللي هتبوس رجلي وانا زي الملكه( وضحكت ضحكه صايعه)
انا ::طب ما انتي ملكه مين قال بوس رجلك اهانه!!
هند :: انت بتتكلم جد يعني لو قولت بوس رجلي هتبوس
انا :: امممم
هند :: انطق يا عرص
اول مره تشتمني
انا :: هبوس انا وافضل تحتاها
هند :: حظك حلو بكرا بابا وماما مش في الشقه تعاله الساعه ظ¨ الصبح هظبطك واخليك تبوس رجلي زي الكلب ولو مجتش هقول لصحابنا عل الحوار ده
تستكمل جزء تاني....
الجزء التاني
وقفنا لحد ما اتفقت اني اروح لها البيت
وبالفعل الصبح روحت البيت وخبط الساعه ظ¨ بالظبط
لقيتها واقفه قدامي بلبس ببجامه بيت مش طبيبعه هي دي هند بجد غايه في الجمال التيشرت مفتوح من عند البزاز ومبين بزاها الاوفر اوووي والبنطلون ضيق اووووي ومبين حيز الكلوت و جمال طيزها الطريه
قالتي :: تعاله جووه
وهي ماشيه حركه طيزها جننتي وهبلتني طريه اوووي وبتترج اوووي
اقعد علي الكنبه واقعد جنبها علي الكنبه في الاول عادي
هند :: احكيلي بقي
انا :: احكي ايه
هند : ههههههه عايز تبوس رجلي ليه
بصبت علي رجليها
هند :: خخخخخخ احا ياعرص كلمني هنا للدرجه دي بتفكر فيها
انا :: واكتر كمان وكمان مستمتع بالشتيمه بتعتك اووووي
هند :: هههه لانك طلعت لبوه اوووي بس خد بالك لو بوستها مره هتبقي كلبي
انا سمعت كلمه كلبي دي وتنحت هل اخيرا حلمي هيتحقق
قولتها موووافق
بصتلي اوووى وانا بصيت في عنيها شاكلها فرحانه اووى
هند:: وانا موافقه انت من انهارده كلبي بس مافيش كلب يقعد جنب ملكته عل الارض يا متناك
انا عل الارض عل ركبتي
قالتي :: خخخخ انت مين عشان تقعد عل ركبتك اقف زي الكلب عل ايدك ورجلك يا خوول من النهارده هتشوف هند تانيه هتعرف هند الساديه المتتعه هتمع كسمك واشتمك واكيد عندي طلبات مهمه فشخ
انا :: امريني طلباتك كلها هتتنفذ
هند :: هههه ما هي هتتنفذ الزوق اوو بالعافيه بص انا مش بستمتع بالضرب اووي بس بحب الذل جدا وبحب اهين اللي تحتي فلو مظبطش امرك وريحتني يوم امك هيبقي اسود
قولتها :: شروطك كلها اوامر امريني
هند:: امبدايا لازم تبين زلك عليا في الكلام يعني امريني يا سيتي هند
انا :: امريني يا سيتي هند
هند :: انا هتيجي كل يوم لما امتي تنزل الشغل الساعه ظ¨ هتنظف البيت وتغسل المواعين وانا هيدك نسخه من المفتاح عشان هكون نايمه وبعدها هتعمل اهم حاجه هتدخل الحمام تنظفه وتظبطه وتمسحه
انا :: امرك سيتي تحت امرك
هند :: بعدها هتيجي تحت رجلي وانا نايمه تفضل اقعد وانا نايمه تبوس في رجلي وتشم ريحتها لحد ما اصحي ولما اصحي تشمها وتلحسها وتنضفها لاني مش هغسلها ابدا فلو اهملتها هتتعاقب وعقابك هيكون شديد
انا :: ده شرف ليا جدا
قالتي تعاله ورايا الاوضه
دخلت الاوضه وانا وراها ماشي علي ايدي ورجلي و وراه طيزها وانا بشق الطيز جدا بس مش قادر اتكلم
كل ما تلف تلقيني باصص عل طيزها وتضحك
دخلنا الاوضه وطبت تجيب حاجه
مقدرش امسك نفسي
روحت رفعت وشي وشميت طيزها ودي امتع حركه نفسي اعملها
هند :: ههههههههه (ضحكه صايعه فشخ) حتي يا متناك مستنش لما امرك تخدم طيزي
انا :: غصب عني جدا بس انا بعشق الطيز اوووي وانتي طيزك تحفه
هند :: ودي هتبقي مهمتك الاساسيه
انا سمعت كده فرحت نيك
قالتي :: انت هتبقي خدام طيزي وطيزي اهم عندك من امك لو امك بتموت وطيزي محتاجه تتنظف لازم تقعد تنظفها
قولتها :: اححح امرك يا سيتي انا خدام طيزك يا افضل طيز عل وجهه الارض كلها
هند :: تعاله ورايا الحمام
روحت.. وفضلت واقفه
ومره واحده لطشتني بالقلم
انا :: ايه!
هند :: احا في ايه يا كسمك هو انا هنزل البنطلون والكلوت لنفسي ولا ايه امال الخدام لزمته ايه
اعتذرت ليها ونزلت بنطلونها وكلوتها واقعد عل التواليت
هند :: انا مرضتش اغير الكلوت امبارح عشان تاخده انهارده ليك تشمه وتلحسه اححح والكلوت مش هيتغير الا مره في الاسبوع
وكملت التعليميات اللي هنمشي عليها وهي بتشخ
قالت:: بعد ما تنضف رجلي هتدخل الحمام انا بطبعي اول ما بصحي لازم اشخ وانت هتدخل معايا الحمام
طريت من الفرحه ساعتها
قالت :: هتقعد وتنظف التواليت بلسانك مكان كنت اقعده وممنوع تستخدم مناديل او تفتح السيفون لازم الخرا يبقي موجود لحد ما تمشي
وهي اقعد وخلصت حمام
قامت وقفت من غير ما تفتح المايه او تستخدم مناديل
وقالت :: مبرروك عليك يا كلب وصلت للي محدش هيقدر يوصله هتنظف طيزي وفنست
انا وقفت مستعجب اكيد لا مش هنظف وهي شاخه خرا مستحيل اتاخرت
راحت بصالي وبرقت
وقالت:: لما اقول فعل ويتفذ لازم يبقي في عقاب لكسمك
راحت لزقت طيزها في وشي وكلها خرا ومايه واقعد تمسح طيزها في وشي وفضل وشي جوه طيزها ربع ساعه
وامرتني ان احط وشي جوه التواليت
هند :: المره دي هكتفي انك تشمي خرايا وبس المره الجايه هتاكله عشان ستك تامرك وانت متنفذ
اقعد اعيط عل حالي وكانت الريحه صعبه اوووي ووشي بقي فيه خرا من طيزها
لبستها الكلوت وطلعت عل الصاله
هند :: تعاله نظف رجلي
اقعد الحس في رجليها واشمها واتمتع بيها
لفيت طيزها
وقالتي احححح تعاله شم طيازي
قالت :: اشم في طيزها وهي ظرطت تالت مرات وكانت الريحه نتنه اوووي بس مقدرش ابعد عن طيزها وهي تضحك عليا وتستمع اوووي بالاهانه واني بخدم طيزها
قالتي بكرا هتيجي تنضف رجلي وتنظف الحمام وبعدها هتدخل اشخ وتنظف طيزي وانا بشخ انت هتلحس الكلوت وتنظفه وبعدها هتعملي الفطار وانا بفطر انت هتقعد تلحس في كسي عشان بحب انزل شهوتي وتفضل في كلوتي ولو اتاخرت بكرا عن ظ¨ عقابك هيضاعف انزل يلا و افضل بريحه خرايا اللي في وشك
بوست رجليها وايدها ونزلت
بفكر
اخيرا بقيت كلب لسيتي هند اخيرا طولت طيزها وبقيت اشمها معقول انا هعيش بين كسها وطيزها كنت فرحان جدا جدا
وبفكر بكرا في اللي هيحصل في اول يوم خدمه بجد تحت رجليها وطيزها وكسها ...
تستكمل
الجزء التالت
روحت لهند الصبح عشان اخدمها وكان معايا نسخه المفتاح دخلت و عل المطبخ ظبط الدنيا وبعدها دخلت الحمام وفعلا لقيت خرا جوه في التواليت وظبط كل حاجه ودخلت عل اوضتها واقعد الحس في رجليها لحد ما صحت
قالتي :: شاطر يا ابن الشرموطه مطيع
انا :: امرك يا سيتي
قالتي :: تعاله نشوف روقت ولا لا
دخلت المطبخ قالت كويس راحه اووي كده ودخلت الحمام قالت مطيع
ونزلت ليها الشورط اللي كانت نايمه بيه و الكلوت واقعدت عل التواليت
و وانا بشم في كلوتها و ونظفته ومستمتع جدا
وفضلت كده ١٠ ايام غالبا وخدمه ومتعه وهي مستمتعه
لحد يوم كنت عندها وامرتني اقعد انضف كلوت بتاعها في الحمام و انا في الحمام لقيت الباب بيتفتح و ببص عل رجليها لقيتها مختلفه برفع عيني لقتها مامتها
امها :: انت مين وبتعمل ايه هناااا؟؟
انا :: انا اسف طنط بس
هوووب لطشتني بالقلم طنط ايه وخرا ايه
وشديتتي من هدومي وطلعتني بره وصرخت بصوووت عالي لوووي
امها :: هننددددددددد
هند جيت مفزوعه ازاي امها جيت في الوقت ده
امها :: مين ده؟؟
هند :: ده صديق يا ماما مافيش حاجه
امها :: مافيش حاجه تعرفي ده كان بيعمل ايه في الحمام
هند :: اكيد بيعمل حمام
امها :: يابنت الوسخه يا مغفله كان عمال يشم في كلوتك ويلحسه
واكانت امها قيمه في الجمال عن هند حيث البزاز الملبن المرفوعه وطيزها مدوره و طريه وملفوفه رووعه ورجليها ممتعه اوووى
هند :: ماما معلش تعالي جوه هفهمك وانت اقعد في الصالون
دخلوا جوووه ساعه كامله
وبعدها طلعوا
امها طلعت لبسه رووب نووم ستان مبين تفاصيل جسمها وهند طلعت بفيزون وبادي
امها :: اهلا اهلا
قولتها :: اهلا يا طنط
امها :: طنط ههههه ما عرفت حقيقتك يا عرص يا وسخ انزل اقعد عل الارض متقعدش معانا كده يا خول
انا :: امرك يا سيتي
امها :: من انهارده انت خدامي انا وخدام بنتي وهتعيش معانا علطول تحت رجولنا وطيازنا
انا :: يوم المني بجد
امها :: اكيد وانت هتلاقي عيشه انضف من كده فين ؟
انا :: اكيد مافيش
هند :: يلا يا متناك بقي نضف رجل مامي لسه جايه من الشغل
اقعد تحت رجليها الحس رجليها وانضف فيها طعمها وريحتها ممتعه اوووي
لحد ما اقعد الحس صوابعها و متعه فشيخ
مره واحده هند قامت وقالتي انا رايحه اشخ تعاله
دخلت احمام وراها ولقيت امها جايه ورانا
نيموني في البانيو وهي اقعد عند وشي وامها اقعد عل زبري بس مدخلش اكيد جواها
امها :: لو زبرك وقف هنيكك
وطبعا لمسته اكيد وقف
ضربتني عليه جاااااامد اوووووي
هند :: اههه اشخ بقي ههه
واقعد تشخ مايه عل وشي وانا هفطس وامها تضربي عل زبري وانا اتوجع و رحت هند اقعد عليا بطيزها الطخينه وامها بتضربي في زبري وانا اتوجع ومش عارف اصوت ولا حاجه ونفسي مكتوم تحت طيز هند هموت خلاص عشر دقايق كاملين ضرب في الزبر وهي قاعده عليا
و بعدها قامت وطلعت هي وامها وانا مرمي في البانيو
و انا مش قادر اتحرك
حبه وسمعت صوووت يا كلللب قمت كده نطيط
وطلعت بره
امها :: هههه انت لسه بشخاخ بنتي ده انا قولت استحميت
انا :: يا هانم شخاخ بنتك يطهرني
امها :: هههه شاطر يا كلب بدات تتعلم صح اووى انت طبعا عارف ان هند مشغلاك هنا انت هتبقي الخدامه بتعتنا رسمي
انا :: اكيد موافق
امها :: هتطبخ وتمسح وتكنس وتنظف وكل حاجه
انا :: تخت امرك المهم انول شرف خدمه طيزك و رجلك
وفجاء جيت هند من ورايا وبعبصتني نطيت اوووي
هند :: متخافيش اوووي يا لوزه هههه (ضحكه شرموطه)
انا :: بصيت في الارض
هند :: ماما جبتله ده
امها :: بص الصراحه انا مش هاخد راحتي لو في راجل في البيت وبعدين انا متعوديش يبقي عندي خدتم كل اللي عندي خدامات
انا :: مش فاهم
هند :: اقلع بوكسرك
انا :: ازاي
امها :: لما تقولك اقلع يبقي تقلع ودي اخر مره هسمح بالاعتراض فاهم
انا :: برعب فاهم
هند :: ده
ببص لقيته كلوت حريمي بتاع هند
هند :: كسم الفخر اللي انت هنبقي فيه هلبسك كلوتي
انا :: اعمل بيه ايه
امها :: خههه ده يعين امك اللي هتلبسه قدامنا هنا وتعيش بيه
انا :: ازاي
امها :: متقلقش هيلم زبرك بنتي كسها كبير ومرضتش اجبلك فتله
انا :: تمام
لبسته وهما اقعدوا يضحكوا اووووي
امها :: يخربيتك يابنت ده انتي تتاكلي اكل
هند :: احا ده انت جامد خول بالكلوت
وراحت هند بعبصتني
وامها امرتني اروح اعملهم اكل
عملته وحطيته
امها :: انا هاكل وانت تحت التربيزه بتلحس كسي
انا :: اوكي
واقعدوا طول الاكل وانا بلحس في كس هند شويه وكس امها شويه
وامها :: يلا يا وسخه روحي انهارده وتعالي بكرا بدرى وبقولك اول ما تدخل هقلعك لو لقيتك لابس اي كلوت الا كلوت بنتي هفشخك هههه
هند :: **** هيفضل بيه طول اليوم وينزل الشارع
تستكمل....
الحزء الرابع
اسف اتاخرت عليكم كتير ..
وبعد كده روحت اليوم كله وخايف اغير قدام اي حد وبالرغم من كده مرضتش اقلع الكلوت لاني مستمتع بيه
دخلت استحمي و قلعت الكلوت وكان في ريحه طيز هند اللس ادمنتها جدا
امها اتصلت بيها
قالي :: ايه يا خول الكلوت لسه باسطك
قولتها :: اوووووي
قالتي :: هتدخل الحمام حاليا تتصور عشان اتاكد انك لسه لابسه
قولتها :: لابسه ومقدرش اقلعه
قالتي :: انجز وانا معاك عل التلفون
وفعلا روحت وصورت نفسي وصورت الكلوت وهي اقعدت تضحك وقالتي معادنا بكرا
تاني يوم صحيت وروحت ليهم ..
اول روحت وفتحت
هند :: الوسخه بتعتي هههههه
انا :: اخبارك ايه سيتي
هند :: مش مهم اخباري انا المهم اخبار الكلوت هههه
انا :: تمام
امها طلعت من الاوضه
امها :: ايه ده!!
انا :: في ايه سيتي
امها :: انت ازاي جوه بيتنا كده ولابس هدومك اول ما تدخل تقلع فورا
انا قلت التيشرت وجيت اقلع البنطلون
اقعدوا يضحكوا قبل ما اقلعه لسه
قلعت والكلوت مرسوم وزبري طابع من الكلوت
امها :: احا يا واد شكلك سكسي اوووي بكلوت البنت وزبرك طالع منه
هند :: اححح طيزك بتفكرني بطيز سمر صحبتي تعرف كنت بعمل فيها ايه وهي قدامي بالكلوت
انا :: ايه
كده ورزعتي بعبوص جامددد اوووي قولت ااااه
ضحكوا عليا جامد وبعدها بتدا الاوامر
امها :: طب يلا ورايا يا خول الحمام قبل ما الست اللي هتنظف البيت تيجي
انا :: امرك
عملت كلب ومشيت عل ايدي ورجلي وهي ركبت عليا وكانت تقيله جدا جدا
اول ما وصلنا الحمام قلعتها الشورت والكلوت ولحست التواليت بلساني
واقعد واقعدت تشخ ولما خلصت لحست طيزها وفنست في وشي ودي افضل حاجه بحبها
طلعت بالكلوت وانا فضلت جوه انضف الحمام
ولسه هند جايه تقولي متطلعش من الحمام ملحقتش وانا طالع ايدي ورجلي ولابس كلوت هند وفجاه
لقيت الخدامه فلاحه قدامي واقفه طيزها ملبن خالص وطريه وكبيره وبزها باللبن اللي فيه يعمل كيلو الفرده الواحده
بصيت باستغراب
الشغاله :: ايه ده يا هانم مين ده
ام هند :: انا هفهمك
شغاله :: هتفهميني ايه ده لابس كلوت حريمي
هند :: انتي مالك شوفي شغلك وبس
ام هند :: بنت بس عيب نضفي انتي بس وده هقولك حكايته وانتي بتنضفي
شغاله :: طيب
وانا اتحبست في الاوضه مع هند عمال الحس في رجليها وكل شويه تتف عليا والحس التفه من عل رجليها
ام هند :: يا كلللب
طلعت من الاوضه انا وهند
انا :: امرك سيتي
ام هند :: دلوقتي الست دي نضفت البيت كله ومش عايز فلوس بس زي ما نضفت الشقه محتاجه حد ينضف طيزها
انا استغربت من الطلب ده انا كده هتفضح اكتر واكتر
وخاصه ان شكل طيز است الفلاحه دي معفنه اووووي
هند :: مامي ده كلبي ازاي اي حد كده
ام هند :: انا قولت اسكتي دي شافت كل.حاجه ولازم نكسر عنيها
الشغالة :: ها الخول ده هينضف طيزي ولا افضحكم كلكم
انا حسيت بمتعه جديده من الشتميه منها خاصه انها فلاحي شويه
انا :: لفي يا ام السيد (ده كان اسمها)
شغاله :: سيتك ام الست يا متناك
انا :: انا جاهز يا سيتي
شغاله لفت
احا مش قادر اوصفلكم علي شكل طيزها ولا عرضها ورفعت الجلابيه بتعتها ممتعه جدا
ولسه هقرب و وشي راحت هجمت عليه و ولزقت وشي في طيزها
وانا :: اوووووف اححح ايه ده
الشغالة :: شم با متناك هي دي الطياز البلدي مش اللي بتشمه ده
واقعد تضرب فيا وبعدها نيمتني عل الارض
واقعدت عليا بطيزها الكبيره وريحه طيزها عرق ونتنه اوووووي
وبعدها قلعت الكلوت وحطيته عل وشي واقعد بطيزها عليه واقعد تتف عل وشي بعدها ولفت بكسها ولحست كسها
وقررت تشخ عليا
ام هند :: لا في الحمام اكيد مش هنام
الشغالة :: اخرسي انتي كمان بدل ما افضحكم قولت هشخ هنا عشان تفتكروني علطول
وفعلا شخت عليا وعل التفافه و راحت لفيت طيزها واقعد تتدعك فيا و بطيزها الكبيره وفعلا طيزها امتع من ام هند وهند بس كبيره اوووي وكمان نتنه اوووي
قامت لبست هدومها وقالتي الحس وشك و في طيزي عشان اتاكد انها عجبتك
انا قومت واقعد احك وشي في طيزها الملبن دي الممتعه جدا جدا
واللي عجبني اكتر ان هند واقفه بعيد متغاظه جدا
للشغاله :: انا هاجي كل اسبوع تنضف طيزي انا مش هنضفها بقي خلاص وهاخد فلوس كمان فاهم يا خووول انت وهما
ومشيت الشغاله بطيزها الكبيره
ام هند :: طيزها حلوه!؟
انا :: جدا
هند طلعت :: يعني احلا من طيزنا
انا :: لا طبعا انتوا الخير والبركه
هند :: وانت مبسوط اووي وعمال تتفعص في طيزها
انا :: اوامر سيتي
هند :: بكرا في كلام تاني انا هربيك من اول وجديد اخليك تحرم تقرب من اي طيز الا طيزي وطيز مامي بس
تمت