قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
سكان العمارة الشقية
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="نخنوخ" data-source="post: 99068"><p><span style="font-size: 26px">وقفت فوق سطوح العماره بتاعتنا وانا انظر الي القاهره الساحره انظر الي بيوتها القديمه والحديثه معا انظر الي عشوائياتها واتعجب من هذا المشهد الكبير اسطح منازل تخفي تحتها اكساس وازبار بكل بيت كس وبكل بيت زوبر كل كس حكايه وكل زوبر روايه ولكل زوبر وكس اسراره الخاصه.وسلملي علي الاكساس واخواني الازبار كله عاوز من كله.تحت كل سقف بيت حكاي وروايه.</span></p><p><span style="font-size: 26px">جلست افكر بطفولتي وجلست افكر باحداث حدثت من اكتر من عشرون عاما حيث بيوم كنت العب مع اصدقائي العيال بنات واولاد</span></p><p><span style="font-size: 26px">بيوم كنت العب امام شقه صحبتي سوسن وكنت بالثامنه من عمري وكانت سوسن بالخامسه وكانت سوسن تحب تلعب معايا لاني كنت صاحب افكار شيطانيه شقيه.المهم كنت واقف انا وسوسن ووجدت رجل يلبس في منتهي الشياكه ورائحته تسبقه وسوسن تقول عمو جه عمو جه . وقف امامها عمها واعطاها شيكولاته وبوسه علي خدها .</span></p><p><span style="font-size: 26px">سالتها مين ده قالتلي عمو عبد الفتاح. كنا ساعتها بفتره الصباح وكانت والده سوسن هي مدام عنايات وزوجها الاستاز عفت المدرس . كانت مدام عنايات نار ست بيضاء مربره وكانت عندما تمشي كل جزئ بجسمها يتحرك مثلما يتحرك الجيلي بالطبق وكنا لما نشوفها نقول طبق الجيلي. استعجبت لدخول عبد الفتاح الشقه وترحاب مدام عنايات بيه . تعددت زيارات الاستاز عبد الفتاح لمدام عنايات في اوقات تغيب زوجها بالعمل</span></p><p><span style="font-size: 26px">بيوم سالت سوسن هو عمك عبد الفتاح بيجي يعمل ايه عندكم قالتلي اه ده راجل طيب ئوي ماما بتقولي انه بيحط لها قطره. قلتلها قطره ايه قالت انا مره شفت عمو نايم علي ماما ولما شفتهم ماما قالتلي اطلعي بره علشان عمو بيحطلي قطره و قالتلي ماتقوليش لبابا .</span></p><p><span style="font-size: 26px">استنعجبت لقطره عبد الفتاح واستعجبت ليه الست عنايات بتحب قطره عبد الفتاح واستعجبت كمان ليه زوجها مابيحطش لها القاطره .</span></p><p><span style="font-size: 26px">روحت لخالي وقلتله عن موضوع القاطره لقيت خالي بيقولي اني ما اروحش هناك تاني وما العبش مع سوسن تاني . قلت لنفسي كل ده علشان القاطره المهم كان عندي فضول لمعرفه ايه هي قطره عبد الفتاح لمدام عنايات . وسالت سوسن انا عاوز اشوف عبد الفتاح وهو بيحط القطره لامها .</span></p><p><span style="font-size: 26px">المهم وصل عبد الفتاح ودخل الشقه وومدام عنايات قالت لبنتها العبي هنا وماتدخليش جوه . كنت واقف بعيد وانا انظر وعندي فضول لمعرفه نوع القطره .</span></p><p><span style="font-size: 26px">المهم دخلت عنايات الشقه وقفلت الباب . قلت لسوسن تعالي نشوف الموضوع المهم نطينا من شباك المطبخ ومشينا نحو غرفه النوم وكانت مقفله وكان هناك سكون الا من همسات بسيطه ورحت لغرفه النوم ومن خرم الباب بصيت وفوجئت ان الاستاز عبد الفتاح راكب فوق مدام عنايات وفخادها البيضاء تعلو وزوبره بكسها وكان اول مره اشوف فلم سكي بحياتي ولكنه فلم طبيعي جدا .جلست اشاهد وقلت لنفسي هي دي بئي قطره مدام عنايات.</span></p><p><span style="font-size: 26px">المهم كنت العب بيوم علي السلم وسمعت عراك وفوضي بشقه الست عنايات وكان زوجها الاستاز عفت بيصرخ بوجهها وكانت هي كمان بتصرخ وانتهت الخناقه بطلاق الست عنايات وكل ده بسبب القطره .كنت استعجب ليه عنايات بتعمل كده مع واحد غير زوجها. كنت *** ولا افهم اشياء كتيره.</span></p><p><span style="font-size: 26px">المهم مرت الايام وسوسن وامها اختفوا من العماره بعد فضيحه القطره . وكنت دائما العب اما الشقه المقفوله. وبيوم سمعت زعيق وصراخ بشقه الست فوقيه كانت ست تقترب من الستين عاما لسانها اطول من برج القاهره وكانت عندما تراني تزعق في وتقول لي روح العب امام بيتكم .</span></p><p><span style="font-size: 26px">المهم وجدت الست فوقيه بتصرخ بابنها اللي عمره 17 عاما ومعه صديقه بنفس العمر وتقول له ياخولات يا اوساخ . اتلمت الناس والجيران علي صراخ فوقيه وهنا اكتشقت الحقيقه المره . الاتنين اصدقاء كانوا نايمين فوق بعض بينيكوا بعض بغرفه لصالون . وهي دخلت علي فجاه لقت ابنها حاطط زبه بطيظ صحبه ونازل فيه نيك . وجدت الست فوقيه ماسكه الشبشب وبتضرب بيه ابنها وصحبه واخيرا جري الولد وانتهت الخناقه ان الست فوقيه اخدت ابنها ودخلت الشقه وقفلت عليه واخدت تعنفه وتشتمه وتضربه.</span></p><p><span style="font-size: 26px">انتهي موضوع محمد ابن الست فوقيه وعم الهدؤ العماره . واستمريت باللعب علي السلم وكنت شقي جدا وكنت فضولي جدا المهم بيوم بالمسا كنت العب وطلعت السطوح وانا بلعب كنت بمخزن الادوات القديمه بالسطوح . وابتدا الظلام وهنا وجدت ساميه ابنه الصول طلبه وهي بنت بالخامسه عشر ومعها اسامه طالب الثانويه العامه . ووجدتها تقول له مش عاوزه اتاخر لحسن ماما تضربني . المم كانوا مش شايفني وجلست بين الاغراض اراقب الوضع اسامه هجم علي ساميه واخد يبوسها ويزنقها بالحائط وهي تتنفس بعض وانا استغرب وكان الوضع ساخن جدا. المهم كان اسامه ماسك البنت من بزازها واخد يقفش ويفعص بزازها وهنا نزل اسامه كيلوت ساميه واخرج زبه واخد يمشي زبه علي كسها والبنت ترتعش وتتاوه وتتنفس بصعوبه . واخيرا نطر اسامه لبنه علي الارض وهي لبست الكيلوت بسرعه وقالتله انزل بسرعه لحسن حد يشوفتي . جري اسامه علي السلم وبعد ذلك تاكدت ساميه ان الطريق خالي ونزلت علي السلم</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="نخنوخ, post: 99068"] [SIZE=7]وقفت فوق سطوح العماره بتاعتنا وانا انظر الي القاهره الساحره انظر الي بيوتها القديمه والحديثه معا انظر الي عشوائياتها واتعجب من هذا المشهد الكبير اسطح منازل تخفي تحتها اكساس وازبار بكل بيت كس وبكل بيت زوبر كل كس حكايه وكل زوبر روايه ولكل زوبر وكس اسراره الخاصه.وسلملي علي الاكساس واخواني الازبار كله عاوز من كله.تحت كل سقف بيت حكاي وروايه. جلست افكر بطفولتي وجلست افكر باحداث حدثت من اكتر من عشرون عاما حيث بيوم كنت العب مع اصدقائي العيال بنات واولاد بيوم كنت العب امام شقه صحبتي سوسن وكنت بالثامنه من عمري وكانت سوسن بالخامسه وكانت سوسن تحب تلعب معايا لاني كنت صاحب افكار شيطانيه شقيه.المهم كنت واقف انا وسوسن ووجدت رجل يلبس في منتهي الشياكه ورائحته تسبقه وسوسن تقول عمو جه عمو جه . وقف امامها عمها واعطاها شيكولاته وبوسه علي خدها . سالتها مين ده قالتلي عمو عبد الفتاح. كنا ساعتها بفتره الصباح وكانت والده سوسن هي مدام عنايات وزوجها الاستاز عفت المدرس . كانت مدام عنايات نار ست بيضاء مربره وكانت عندما تمشي كل جزئ بجسمها يتحرك مثلما يتحرك الجيلي بالطبق وكنا لما نشوفها نقول طبق الجيلي. استعجبت لدخول عبد الفتاح الشقه وترحاب مدام عنايات بيه . تعددت زيارات الاستاز عبد الفتاح لمدام عنايات في اوقات تغيب زوجها بالعمل بيوم سالت سوسن هو عمك عبد الفتاح بيجي يعمل ايه عندكم قالتلي اه ده راجل طيب ئوي ماما بتقولي انه بيحط لها قطره. قلتلها قطره ايه قالت انا مره شفت عمو نايم علي ماما ولما شفتهم ماما قالتلي اطلعي بره علشان عمو بيحطلي قطره و قالتلي ماتقوليش لبابا . استنعجبت لقطره عبد الفتاح واستعجبت ليه الست عنايات بتحب قطره عبد الفتاح واستعجبت كمان ليه زوجها مابيحطش لها القاطره . روحت لخالي وقلتله عن موضوع القاطره لقيت خالي بيقولي اني ما اروحش هناك تاني وما العبش مع سوسن تاني . قلت لنفسي كل ده علشان القاطره المهم كان عندي فضول لمعرفه ايه هي قطره عبد الفتاح لمدام عنايات . وسالت سوسن انا عاوز اشوف عبد الفتاح وهو بيحط القطره لامها . المهم وصل عبد الفتاح ودخل الشقه وومدام عنايات قالت لبنتها العبي هنا وماتدخليش جوه . كنت واقف بعيد وانا انظر وعندي فضول لمعرفه نوع القطره . المهم دخلت عنايات الشقه وقفلت الباب . قلت لسوسن تعالي نشوف الموضوع المهم نطينا من شباك المطبخ ومشينا نحو غرفه النوم وكانت مقفله وكان هناك سكون الا من همسات بسيطه ورحت لغرفه النوم ومن خرم الباب بصيت وفوجئت ان الاستاز عبد الفتاح راكب فوق مدام عنايات وفخادها البيضاء تعلو وزوبره بكسها وكان اول مره اشوف فلم سكي بحياتي ولكنه فلم طبيعي جدا .جلست اشاهد وقلت لنفسي هي دي بئي قطره مدام عنايات. المهم كنت العب بيوم علي السلم وسمعت عراك وفوضي بشقه الست عنايات وكان زوجها الاستاز عفت بيصرخ بوجهها وكانت هي كمان بتصرخ وانتهت الخناقه بطلاق الست عنايات وكل ده بسبب القطره .كنت استعجب ليه عنايات بتعمل كده مع واحد غير زوجها. كنت *** ولا افهم اشياء كتيره. المهم مرت الايام وسوسن وامها اختفوا من العماره بعد فضيحه القطره . وكنت دائما العب اما الشقه المقفوله. وبيوم سمعت زعيق وصراخ بشقه الست فوقيه كانت ست تقترب من الستين عاما لسانها اطول من برج القاهره وكانت عندما تراني تزعق في وتقول لي روح العب امام بيتكم . المهم وجدت الست فوقيه بتصرخ بابنها اللي عمره 17 عاما ومعه صديقه بنفس العمر وتقول له ياخولات يا اوساخ . اتلمت الناس والجيران علي صراخ فوقيه وهنا اكتشقت الحقيقه المره . الاتنين اصدقاء كانوا نايمين فوق بعض بينيكوا بعض بغرفه لصالون . وهي دخلت علي فجاه لقت ابنها حاطط زبه بطيظ صحبه ونازل فيه نيك . وجدت الست فوقيه ماسكه الشبشب وبتضرب بيه ابنها وصحبه واخيرا جري الولد وانتهت الخناقه ان الست فوقيه اخدت ابنها ودخلت الشقه وقفلت عليه واخدت تعنفه وتشتمه وتضربه. انتهي موضوع محمد ابن الست فوقيه وعم الهدؤ العماره . واستمريت باللعب علي السلم وكنت شقي جدا وكنت فضولي جدا المهم بيوم بالمسا كنت العب وطلعت السطوح وانا بلعب كنت بمخزن الادوات القديمه بالسطوح . وابتدا الظلام وهنا وجدت ساميه ابنه الصول طلبه وهي بنت بالخامسه عشر ومعها اسامه طالب الثانويه العامه . ووجدتها تقول له مش عاوزه اتاخر لحسن ماما تضربني . المم كانوا مش شايفني وجلست بين الاغراض اراقب الوضع اسامه هجم علي ساميه واخد يبوسها ويزنقها بالحائط وهي تتنفس بعض وانا استغرب وكان الوضع ساخن جدا. المهم كان اسامه ماسك البنت من بزازها واخد يقفش ويفعص بزازها وهنا نزل اسامه كيلوت ساميه واخرج زبه واخد يمشي زبه علي كسها والبنت ترتعش وتتاوه وتتنفس بصعوبه . واخيرا نطر اسامه لبنه علي الارض وهي لبست الكيلوت بسرعه وقالتله انزل بسرعه لحسن حد يشوفتي . جري اسامه علي السلم وبعد ذلك تاكدت ساميه ان الطريق خالي ونزلت علي السلم[/SIZE] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
سكان العمارة الشقية
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل