قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
حكايتي مع الصيدلانية فريال
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="نخنوخ" data-source="post: 97928"><p><span style="font-size: 26px"><strong>كان عندي جار أسمه حسن كنا زمايل من ابتدائي وكان والده متوفي وأمه دكتوره طيدلانيه اسمها</strong></span></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال كانت ست مهتمة جدا بنفسها وكنت بحب أقعد معاها وكتير كنت أنا وحسن بنروح لها الصيدلية</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ونلعب قدامها وكانت تجيب لنا حاجات حلوة وفي مره واحنا صغيرين كان جه واحد دخلت معاه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وطولت جوه المخزن بتاع الصيدلية قوي دخل حسن ينادي عليها وهي مش بترد قولنا يمكن خرجت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">واحنا بنلعب ومخدناش بالنا خرج حسن يدور عليها و انا واقف قدام المحل خرج بعدها الراجل جيت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ادخل الصيدلية سمعت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">د/فريال : حسن يا حبيبي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : انتي هنا يا طنت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">د/ فريال : اوعى تدخل المخزن روح هاته علشان نروح يا هيما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا: فيه حاجه عندك يا طنت اساعدك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">د/ فريال: بقولك روح هاته علشان نروح</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كانت الساعة عدت نص الليل فعلا ....روحت أدور عليه ورجعنا</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كانت بتلبس توربون وقميص وجيبه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">هي كانت كيرفي شديدة وبزازها كبيرة أوي وبيضاء قشطة ولابسة نظارة و صاحبه أجمل وأكبر طيز</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">لما رجعنا كانت بتدخل القميص في الجيبة وواضح عليها التعب جامد قوي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وكان فيه بقعه على القميص ولأنه أسود حسن أبنها قال</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">حسن ماما : القميص بتاعك أتوسخ</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">د/فريال : يالا يالا علشان نروح كده كده هغسلها أتوسخت على الفاضي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">عدت السنين وهما في نفس الشارع ولكن اللي حصل اليوم ده مش مريحني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كبرنا وكبرت فريال والصيدلة بقت ليها فروع كتير و هي زادت فلوس وحلاوة وجمال</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وفي يوم تعبت وروحت للدكتور وكتب لي على علاج عبارة عن حقن عضل وبصراحه قولت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">اخدها في صيدليه د / فريال ...روحت كانت مش موجوده كان هناك حسن و قال إنها بتيجي بالليل</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">متأخر وهو مش بيعرف يدي حقن عديت عليها بالليل</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وكانت موجودة قعدتني وأحضان وبوس وانت فين ياواد إيش حال ما أحنا جيران يا واد انت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وقعدت معاها نحكي في ذكريات زمان وفهمتها اني عايز اخد حقنه عضل وقالت لي أروح للمخزن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ودخلت اخدت الحقنة الأولى وخرجت وقعدت معاها كان حسن نزل يقفل معاها الصيدلية</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وكان مطلوب خمس حقن اخدت بعدها اتنين وبقوا تلات حقن بس ليلة المخزن في خيالي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وكالعادة كنت بالليل متأخر رايح اخد الحقنة ودخلت المخزن وكنت بفكر فيها وفي اللي حصل وأحنا صغيرين</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كانت هي لسه بره المخزن وأنا بنزل البنطلون و البوكسر بس كان باين أن زبري جايب آخره</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">هي دخلت وشافته شهقت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">د/ فريال : جاهز يا هيما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : جاهز يا دكتوره</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : طيب تعالى كده عندي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">روحت عندها وأديتني الحقنة الرابعه وقالت : الف سلامة عليك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : بااااه تسلم أيدك يا دكتوره و**** طول عمرك ايدك حنينه في الحقن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : **** بس يجي ليك بفايدة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : ياااه الصيدلية دي تاريخ و**** امال فين حسن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : جاي على وصول يقفل معايا يا حبيبي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كان فيه قدامي علب أدوية سألتها على واحد فيهم وتركيزه قعدت تكلمني عنه سألتها عن المادة الفعالة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">قالت حاسب كده وراحت تشوف في الكرتونة على الأرض وانا زبري شد من المنظر و بدون ما أحس لقيت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">زبري بيحك طيزها هي اتنفضت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : ايه يا هيما ده انت مش تحاسب</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : معلش يا دكتوره غصب عني مخدتش بالي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : و**** وكبرت يا واد بس أتجوز بقى كده هتتعب وتتعبنا معاك وهي بتضحك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : اه و**** تعبان يا دكتوره بس غصب عني أنا بشر برضو وبتعب مفيش حاجه تريحني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ضحكت ضحكه حلوة وقالت : يخرب عقلك الحاجات دي بتتعب بعد الجواز مع مراتك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا قربت عليها كأني بزنقها وعيني في عينها العسلي من ورا النظاره رغم سنها قمراية</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">زبري قصاد الجيبة وهي رجعت لورا ولزقت في الرف اللي وراها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : يعني معندكيش علاج يا دكتوره ده انا زي ابنك حسن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : ولا انت عايز ايه بالظبط</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : ما أنتي قولتي تعبان وعايز اللي تريحني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : ضحكت وقالت وانت عايزني اريحك يا هيما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : تعرفي يا دكتوره</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">لقيتها نزلت قدام زبري اللي فاشخ البنطلون وفتحته وخرجت زبري</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">شهقت شهقة بتاعت شراميط وقالت : احيه ده تعبان خالص بس يجنن كبر وأحلو وبقى مز</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وقعدت تمص تمص</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">قولت هجيب جابت من جنبها حاجة زي أزازة صغيره ودخلته فيه وجبت لبني فيها وقفلتها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وقالت فريال : ها التعب راح يا حبيب قلب ماما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : بصراحة لسه تعبان يا ماما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : ينيلك واد انت قولت تعبان عملت لك اللي أحلى من المساج ايه هتنهب ولا أيه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا: أنتي جميله اوي وبصراحه اكتر عارف انك تعبانة اكتر مني صح ؟!</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ضحكت وقالت : ايه عايز....ولا انا قد امك حد يعمل كده مع أمه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">لقيت نفسي بحط ايدي على طيزها وايد على بزاز وبقول : لسه زي ما أنتي قمر يا فوفا</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : يا واد ده انا كبرت وبتبعد أيدي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : لسه الفريال ريحته فيه وببوس فيها ده انا فاكر حقن زمان يا فوفو والبقع اللي على القميص</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : يا واد بس لحسن حسن ييجي خلاص بقى كفاية أنت لسه فاكر ايام المجد خلاص هقولك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : بكرة قبل الحقنة بساعة تعالى على حداشر كده</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">جه حسن وقفلت معاهم المحل وكنت بحط ايدي على طيزها بخبث كده وهي اتخضت وضحكت</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">استنيت الساعه حداشر بفارغ الصبر ونزلت الصيدلة ودخلت معاها المخزن خدت الحقنة وبعدها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : ها لسه تعبان يا قلب ماما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : اه يا ماما وانتي لسه تعبانه برضو</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : امك تعبانه اوي وعايزه الحقنة يا هيما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">لقيت وانا مخرج لها زبري</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : **** ده انت جاهز بالحقنة احبك ونزلت تمص مص رهيب ولا كأنها بنت عشرين سنة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">لغاية ما هجيب طلعت أزازة تانية وحطتهم فيها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">سألتها عن الازازيز فتحت كرتونة كلها أزايز مليانة لبن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">قالت : ده بقى صندوق الشرف ودي كانت اخر أزازه في الصندوق كل ما ريح واحد اخليه يجيبهم في واحدة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ولما أقفل الصندوق اخلي اخر واحد يريحني لانه بياكلني من وقت ما بفتح صندوق</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">أنا : وانتي عايزة ترتاحي يا ماما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">راحت رافعة الجيبة و كانت مش لابسه حاجه وقالت تعالى ريح ماما فريال ونزلتني وقعدت هي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">على كرسي واقف وفشخت كسها الابيض وقعدت الحس وامص واكل كسها اكل وهي بتدفس رأسي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">في كسها مممممم اه حلو اوي يا حبيب ماما فريال ااااه ريحه كتكوت ماما بياكلها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">لغاية ما هاجت على الآخر نامت على الأرض وقالت ياللا تعالى نيكني يا واد زبرك كبير وعاجبني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">نزلت ودخلته في كسها وعملت معاها واحد تاريخي وعملت كذا وضع على الأرض</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">مممممم يخرب عقلك بتاعك حلو قوي ....ده انت لو ابني كنت خليتك تنيكني كل يوم يخرب بيت حلاوة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">زبك ااااه كمان نيك امك يا ولا امك شرمووووووطة اااااااه جامد قوي زبرك</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وقفتها وخليتها تسند على الرفوف وانا شغال رزع في كسها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">قولت لها هجيب ...قالت جوه يا قلبي زبرك لازم ينعم على كسي وجبنا سوا</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">قامت وقعدنا نبوس بعض واقفش في بزازها وخرجت من القميص فرده قعدت ارضع من الحلمة</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وانا زبري في كسها لغاية ما هاج تاني</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">فريال : بقولك ايه الدكتور كتبلي حقنة عضل بس أنا خائفة قوي من السن</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">نزلتها وبقت طيزها الكبيرة قدامي وقولت : ما تخافيش يا ماما مابيعورش</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">ودخلته سنه سنه لغاية ما دخل كله</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وهي يا ابن الوسخة السن كبير قوي احححححح خخخخخ طيزي هتشقها يا ابن المتناكة اه هههههههههه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كمل زبك حلو فشخ اديني الدواء كله يا قلب ماما</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">يا ريت كل ام أبنها يطلع بيحبها ربع حبك ليا يا هيما اااااه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">جبتهم سخنين في طيزها</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وقامت نضفت نفسها في الحمام اللي في الصيدلية وفتحت الباب للمخزن كان حسن لسه مجاش</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">اول ما جه قالت : ياللا يابوعلي لحسن مش قادرة لسه واخدة حقنة هدت حيلي وغمزتلي من وراه</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وهي بتقول من غير صوت وبحركة الشفايف انت جامد قوي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وصلتها مع حسن بيتهم وبعدها لقيتها ما بتروحش الصيدلية</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">سألت حسن عليها قال إنها من ساعة الحقنة وهي مش عارفه تتحرك من السرير</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">كلمتها قالت : هو انت اللي عملته سهل ده زبك ده زي المنشار ما بيرحمش يا حبيبي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">بس بقولك ايه احنا دخلنا خدمة جديدة بندي الحقن في البيوت وانا اللي بديها بنفسي</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 26px">وبعدها بقيت بطلب الحقن في البيت وبعدها تأجز د/فريال كام يوم من تعب الحقن</span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="نخنوخ, post: 97928"] [SIZE=7][B]كان عندي جار أسمه حسن كنا زمايل من ابتدائي وكان والده متوفي وأمه دكتوره طيدلانيه اسمها[/B][/SIZE] [B][SIZE=7]فريال كانت ست مهتمة جدا بنفسها وكنت بحب أقعد معاها وكتير كنت أنا وحسن بنروح لها الصيدلية ونلعب قدامها وكانت تجيب لنا حاجات حلوة وفي مره واحنا صغيرين كان جه واحد دخلت معاه وطولت جوه المخزن بتاع الصيدلية قوي دخل حسن ينادي عليها وهي مش بترد قولنا يمكن خرجت واحنا بنلعب ومخدناش بالنا خرج حسن يدور عليها و انا واقف قدام المحل خرج بعدها الراجل جيت ادخل الصيدلية سمعت د/فريال : حسن يا حبيبي أنا : انتي هنا يا طنت د/ فريال : اوعى تدخل المخزن روح هاته علشان نروح يا هيما أنا: فيه حاجه عندك يا طنت اساعدك د/ فريال: بقولك روح هاته علشان نروح كانت الساعة عدت نص الليل فعلا ....روحت أدور عليه ورجعنا كانت بتلبس توربون وقميص وجيبه هي كانت كيرفي شديدة وبزازها كبيرة أوي وبيضاء قشطة ولابسة نظارة و صاحبه أجمل وأكبر طيز لما رجعنا كانت بتدخل القميص في الجيبة وواضح عليها التعب جامد قوي وكان فيه بقعه على القميص ولأنه أسود حسن أبنها قال حسن ماما : القميص بتاعك أتوسخ د/فريال : يالا يالا علشان نروح كده كده هغسلها أتوسخت على الفاضي عدت السنين وهما في نفس الشارع ولكن اللي حصل اليوم ده مش مريحني كبرنا وكبرت فريال والصيدلة بقت ليها فروع كتير و هي زادت فلوس وحلاوة وجمال وفي يوم تعبت وروحت للدكتور وكتب لي على علاج عبارة عن حقن عضل وبصراحه قولت اخدها في صيدليه د / فريال ...روحت كانت مش موجوده كان هناك حسن و قال إنها بتيجي بالليل متأخر وهو مش بيعرف يدي حقن عديت عليها بالليل وكانت موجودة قعدتني وأحضان وبوس وانت فين ياواد إيش حال ما أحنا جيران يا واد انت وقعدت معاها نحكي في ذكريات زمان وفهمتها اني عايز اخد حقنه عضل وقالت لي أروح للمخزن ودخلت اخدت الحقنة الأولى وخرجت وقعدت معاها كان حسن نزل يقفل معاها الصيدلية وكان مطلوب خمس حقن اخدت بعدها اتنين وبقوا تلات حقن بس ليلة المخزن في خيالي وكالعادة كنت بالليل متأخر رايح اخد الحقنة ودخلت المخزن وكنت بفكر فيها وفي اللي حصل وأحنا صغيرين كانت هي لسه بره المخزن وأنا بنزل البنطلون و البوكسر بس كان باين أن زبري جايب آخره هي دخلت وشافته شهقت د/ فريال : جاهز يا هيما أنا : جاهز يا دكتوره فريال : طيب تعالى كده عندي روحت عندها وأديتني الحقنة الرابعه وقالت : الف سلامة عليك أنا : بااااه تسلم أيدك يا دكتوره و**** طول عمرك ايدك حنينه في الحقن فريال : **** بس يجي ليك بفايدة أنا : ياااه الصيدلية دي تاريخ و**** امال فين حسن فريال : جاي على وصول يقفل معايا يا حبيبي كان فيه قدامي علب أدوية سألتها على واحد فيهم وتركيزه قعدت تكلمني عنه سألتها عن المادة الفعالة قالت حاسب كده وراحت تشوف في الكرتونة على الأرض وانا زبري شد من المنظر و بدون ما أحس لقيت زبري بيحك طيزها هي اتنفضت فريال : ايه يا هيما ده انت مش تحاسب أنا : معلش يا دكتوره غصب عني مخدتش بالي فريال : و**** وكبرت يا واد بس أتجوز بقى كده هتتعب وتتعبنا معاك وهي بتضحك أنا : اه و**** تعبان يا دكتوره بس غصب عني أنا بشر برضو وبتعب مفيش حاجه تريحني ضحكت ضحكه حلوة وقالت : يخرب عقلك الحاجات دي بتتعب بعد الجواز مع مراتك أنا قربت عليها كأني بزنقها وعيني في عينها العسلي من ورا النظاره رغم سنها قمراية زبري قصاد الجيبة وهي رجعت لورا ولزقت في الرف اللي وراها أنا : يعني معندكيش علاج يا دكتوره ده انا زي ابنك حسن فريال : ولا انت عايز ايه بالظبط أنا : ما أنتي قولتي تعبان وعايز اللي تريحني فريال : ضحكت وقالت وانت عايزني اريحك يا هيما أنا : تعرفي يا دكتوره لقيتها نزلت قدام زبري اللي فاشخ البنطلون وفتحته وخرجت زبري شهقت شهقة بتاعت شراميط وقالت : احيه ده تعبان خالص بس يجنن كبر وأحلو وبقى مز وقعدت تمص تمص قولت هجيب جابت من جنبها حاجة زي أزازة صغيره ودخلته فيه وجبت لبني فيها وقفلتها وقالت فريال : ها التعب راح يا حبيب قلب ماما أنا : بصراحة لسه تعبان يا ماما فريال : ينيلك واد انت قولت تعبان عملت لك اللي أحلى من المساج ايه هتنهب ولا أيه أنا: أنتي جميله اوي وبصراحه اكتر عارف انك تعبانة اكتر مني صح ؟! ضحكت وقالت : ايه عايز....ولا انا قد امك حد يعمل كده مع أمه لقيت نفسي بحط ايدي على طيزها وايد على بزاز وبقول : لسه زي ما أنتي قمر يا فوفا فريال : يا واد ده انا كبرت وبتبعد أيدي أنا : لسه الفريال ريحته فيه وببوس فيها ده انا فاكر حقن زمان يا فوفو والبقع اللي على القميص فريال : يا واد بس لحسن حسن ييجي خلاص بقى كفاية أنت لسه فاكر ايام المجد خلاص هقولك فريال : بكرة قبل الحقنة بساعة تعالى على حداشر كده جه حسن وقفلت معاهم المحل وكنت بحط ايدي على طيزها بخبث كده وهي اتخضت وضحكت استنيت الساعه حداشر بفارغ الصبر ونزلت الصيدلة ودخلت معاها المخزن خدت الحقنة وبعدها فريال : ها لسه تعبان يا قلب ماما أنا : اه يا ماما وانتي لسه تعبانه برضو فريال : امك تعبانه اوي وعايزه الحقنة يا هيما لقيت وانا مخرج لها زبري فريال : **** ده انت جاهز بالحقنة احبك ونزلت تمص مص رهيب ولا كأنها بنت عشرين سنة لغاية ما هجيب طلعت أزازة تانية وحطتهم فيها سألتها عن الازازيز فتحت كرتونة كلها أزايز مليانة لبن قالت : ده بقى صندوق الشرف ودي كانت اخر أزازه في الصندوق كل ما ريح واحد اخليه يجيبهم في واحدة ولما أقفل الصندوق اخلي اخر واحد يريحني لانه بياكلني من وقت ما بفتح صندوق أنا : وانتي عايزة ترتاحي يا ماما راحت رافعة الجيبة و كانت مش لابسه حاجه وقالت تعالى ريح ماما فريال ونزلتني وقعدت هي على كرسي واقف وفشخت كسها الابيض وقعدت الحس وامص واكل كسها اكل وهي بتدفس رأسي في كسها مممممم اه حلو اوي يا حبيب ماما فريال ااااه ريحه كتكوت ماما بياكلها لغاية ما هاجت على الآخر نامت على الأرض وقالت ياللا تعالى نيكني يا واد زبرك كبير وعاجبني نزلت ودخلته في كسها وعملت معاها واحد تاريخي وعملت كذا وضع على الأرض مممممم يخرب عقلك بتاعك حلو قوي ....ده انت لو ابني كنت خليتك تنيكني كل يوم يخرب بيت حلاوة زبك ااااه كمان نيك امك يا ولا امك شرمووووووطة اااااااه جامد قوي زبرك وقفتها وخليتها تسند على الرفوف وانا شغال رزع في كسها قولت لها هجيب ...قالت جوه يا قلبي زبرك لازم ينعم على كسي وجبنا سوا قامت وقعدنا نبوس بعض واقفش في بزازها وخرجت من القميص فرده قعدت ارضع من الحلمة وانا زبري في كسها لغاية ما هاج تاني فريال : بقولك ايه الدكتور كتبلي حقنة عضل بس أنا خائفة قوي من السن نزلتها وبقت طيزها الكبيرة قدامي وقولت : ما تخافيش يا ماما مابيعورش ودخلته سنه سنه لغاية ما دخل كله وهي يا ابن الوسخة السن كبير قوي احححححح خخخخخ طيزي هتشقها يا ابن المتناكة اه هههههههههه كمل زبك حلو فشخ اديني الدواء كله يا قلب ماما يا ريت كل ام أبنها يطلع بيحبها ربع حبك ليا يا هيما اااااه جبتهم سخنين في طيزها وقامت نضفت نفسها في الحمام اللي في الصيدلية وفتحت الباب للمخزن كان حسن لسه مجاش اول ما جه قالت : ياللا يابوعلي لحسن مش قادرة لسه واخدة حقنة هدت حيلي وغمزتلي من وراه وهي بتقول من غير صوت وبحركة الشفايف انت جامد قوي وصلتها مع حسن بيتهم وبعدها لقيتها ما بتروحش الصيدلية سألت حسن عليها قال إنها من ساعة الحقنة وهي مش عارفه تتحرك من السرير كلمتها قالت : هو انت اللي عملته سهل ده زبك ده زي المنشار ما بيرحمش يا حبيبي بس بقولك ايه احنا دخلنا خدمة جديدة بندي الحقن في البيوت وانا اللي بديها بنفسي وبعدها بقيت بطلب الحقن في البيت وبعدها تأجز د/فريال كام يوم من تعب الحقن[/SIZE][/B] [SIZE=7][B][/B][/SIZE] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
حكايتي مع الصيدلانية فريال
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل