قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
عصر الكلام ( سهام المدرسه) | السلسله الثامنه | _ حتى الجزء الثامن 22/2/2024
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Ahmed sarokh" data-source="post: 95491"><p><a href="https://anteel.xyz/threads/3241/"><strong><span style="font-size: 26px">السلسلة الاولي</span></strong></a></p><p><span style="font-size: 26px"><strong><a href="https://anteel.xyz/threads/3242/">السسلة الثانية</a></strong></span></p><p><span style="font-size: 26px"><strong><a href="https://anteel.xyz/threads/3243/">السلسلة الثالثة</a></strong></span></p><p><span style="font-size: 26px"><strong><a href="https://anteel.xyz/threads/3244/">السلسلة الرابعة</a></strong></span></p><p><span style="font-size: 26px"><strong><a href="https://anteel.xyz/threads/3247/">السلسلة الخامسة</a></strong></span></p><p><span style="font-size: 26px"><strong><a href="https://anteel.xyz/threads/3249/">السلسلة السادسة</a></strong></span></p><p><strong><span style="font-size: 26px"><a href="https://anteel.xyz/threads/9635/">السلسلة السابعة</a></span></strong></p><p></p><p></p><p>اهلا ومرحبآ بكم متابعينا في السلسله الثامنه</p><p></p><p>ياتري سهام راحه على فين ؟</p><p></p><p>سؤال بيسأله كل متابعين القصه .</p><p></p><p>قصه سهام قصه خياليه والمؤلف سارح بخياله لابعد حدود عشان يمتعكم بكل ابطال القصه</p><p></p><p>ابطالنا كتير وكل بطل له حكايه وبنحاول نوصلها كامله عشان تستمتع بالبطل</p><p></p><p>في السلاسل السابقه ظهر ابطال وكونوا مع سهام مجموعه للمتعه وتتكون المجموعه من ( سهام وشيماء ونعمه وشاديه ومنى ومنه )</p><p></p><p>ظهرت شخصيات كتير هنفكركم بيهم وقت ظهورهم في الاحداث القادمه</p><p></p><p>سهام بدات مدرسه جوزها متوفي ومتعرفش اي حاجه عن الجنس شافت في المدرسه مدرس بينيك مدرسه صاحبيتها اسمها شيماء ومن هنا بدات تثار جنسيا واقنعتها شيماء انها تجرب وفعلا جربت سهام وحبت الموضوع واشتغلت فيه لحد ما بقت ملكه الكار كله واحداث السلاسل القادمه مشوقه للغايه</p><p></p><p>هنبدء السلسله الثامنه ونستكمل الاحداث السابقه</p><p>وصف الابطال هيكون حسب ظهور الشخصيات</p><p>مع تمنياتنا بقراءه ممتعه</p><p></p><p>الجزء الاول</p><p></p><p>بدايه يوم جديد في غرفه نوم سهام التي تنام على سريرها ملط بدون اي ملابس</p><p></p><p>وصف بطله قصتنا سهام " ست في اواخر الاربعينات شعرها كيرلي احمر وبشرتها لونها ابيض وبزازها كبيره ومش مدلدله وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات ومعندهاش كرش وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار ولونهم وردي "</p><p></p><p>قامت سهام في الصباح وبدايه عام دراسي جديد ودخلت الحمام خدت الشاور الجميل وارتدت ملابسها بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وشعرها الكيرلي الاحمر وبوت ابيض طويل واتصلت بشيماء</p><p></p><p>سهام : صباح الخير ياقمر</p><p>شيماء : صباح العسل ياجميل</p><p>سهام : ياله بينا</p><p>شيماء : كلمتي سيد</p><p>سهام : اه كلمته ووصل كمان</p><p>شيماء : تمام ياله</p><p></p><p>خرجت سهام وقبلت شيماء قدام الشقه</p><p></p><p>وصف شيماء " ست في اوائل الاربعينات بشرتها بيضاء شعرها كيرلي احمر وبزازها كبيره ومش مدلدل وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده وكسها كبير بزنبور كبير وشفايف ظهره ولونهم احمر "</p><p></p><p>نزلت سهام وشيماء في الاسانسير وخرجو قدام العماره كانت شيماء ترتدي نفس طقم سهام بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وبوت ابيض طويل ونفس الشعر الكيرلي الاحمر قابلهم سيد بالتاكسي وركبو معاه وطلع في طريقه للمدرسه</p><p></p><p>سهام : اذيك ياسيد وحشتني</p><p>سيد : انتي اكتر يا استاذه سهام</p><p>شيماء : ايه استاذه سهام دي ههههههههه</p><p>سيد : احترام ياحبيبتي وبديها بريستيچها</p><p>سهام : ههههههههه بريستيچ ياسيد انت مش سواق تاكسي انت صديق يعني زي ما بقولك ياسيد تقولي ياسهام</p><p>سيد : ماشي ياسوسو</p><p>سهام : ايوه كده</p><p>سيد : بس النيولوك الجديد جامد</p><p>شيماء : عجبك</p><p>سيد : ده هيجني</p><p>سهام : خليك على نار كده</p><p></p><p>وصل سيد للمدرسه ونزلت سهام وشيماء ودخلو المدرسه وقبلو مصيلحي بواب المدرسه</p><p></p><p>سهام : ازيك يامصيلحي</p><p>مصيلحي : ازيكم يا ابلوات كل سنه وانتم طيبين</p><p>شيماء : وانت طيب يا مصيلحي</p><p>مصيلحي : ايه الجمدان ده يا ارض اتهدي ما عليكي قده</p><p>سهام : وحشتني قوي يامصيلحي</p><p>مصيلحي : انا تحت الطلب يا ابله في اي وقت</p><p>شيماء : هنكلمك يامصيلحي</p><p></p><p>دخلت سهام وشيماء وحضرو الطابور واثناء الطابور قبلو ابله منه وسلمو عليها وكانت منه ترتدي نفس طقم سهام بنفس اللوك الجديد بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وبوت ابيض طويل ونفس الشعر الكيرلي الاحمر</p><p></p><p>سهام : اللوك طلع جامد عليكي ياجامده</p><p>منه : بس بقا بتكسف</p><p>شيماء : متكسفيش البت يا سهام</p><p></p><p>وصف منه " ست في اواخر الثلاثينات قمحويه شعرها كيرلي احمر وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير لونهم وردي "</p><p></p><p>وبعد انتهاء الطابور كل المدرسين راحو ع الفصول وحضرو الحصه الاولى وفي الحصه التانيه جت مكالمه لسهام من منال</p><p></p><p>سهام : حبيبتي ازيك</p><p>منال : حبيبه قلبي</p><p>سهام : اللوك الجديد مجنن الناس</p><p>منال : ولسه الفورمه هتخلص عليهم</p><p>سهام : ماحنا وعدناكي امبارح واحنا بنعمل اللوك اننا جايين النهارده</p><p>منال : اه مانا عارفه بس كنت عايزاكم تيجو بدري شويه</p><p>سهام : عندك طلعه ولا ايه</p><p>منال : اه هدى بعتاني مصلحه اخر النهار</p><p>سهام : ماشي يا بتاعت هدى هنجيلك بعد المدرسه على طول</p><p>منال : وانا في انتظاركم</p><p></p><p>قفلت سهام السكه وبعد الحصه التانيه اتقابلو الابطال في غرفه المدرسات</p><p></p><p>سهام : بقولك منال كلمتني وعايزانا نروح الجيم بدري</p><p>شيماء : فكره حلوه جدا عشان نخلص بدري</p><p>سهام : انتو ايه رايكم في فكره الجيم</p><p>شيماء : حلوه فكره الجيم دي عشان نعمل عضلات</p><p>منه : اه عشان لو حصل معركه نعرف نضرب</p><p>سهام : خلاص هكلم الشله كلها واكد عليهم ونروح بدري بعد المدرسه</p><p>شيماء : وهنعمل مساج وبخار وشغل عالي</p><p>منه : حلو الشغل ده ياله عندنا حصص ونتقابل اخر اليوم</p><p>سهام : انا معنديش حصه فهلف شويه في المدرسه</p><p></p><p>مشيت منه وشيماء وراحت سهام لمكتب حسين مدير المدرسه</p><p></p><p>سهام : ازيك يا استاذ حسين</p><p>حسين : ازيك يا استاذه سهام ايه اللوك الجامد ده</p><p>سهام : انا قولت مينفعش مجيش اسلم عليك</p><p>حسين : انتي تعملي اللي انتي عايزاه وانتي اي حد</p><p>سهام : الشغل ملوش دعوه بحياتنا الخاصه</p><p>حسين : وانتي الخاص بتاعك دمار</p><p>سهام : ياله اشوفك وقت تاني</p><p></p><p>وخرجت سهام ودخلت مكتب استاذ عصام الناظر</p><p></p><p>عصام : ايه الوحش ده هو انتو كلكم عملين نفس اللوك</p><p>سهام : اه اتفقنا عليه ونفذنا</p><p>عصام : شاديه اتغيرت جدا باللوك ده بقت حاجه تانيه</p><p>سهام : لازم التغيير عشان تعمل تجديد في العلاقه بينكم</p><p>عصام : بينا برضه</p><p>سهام : ايه عندك اعتراض ولا ايه</p><p>عصام : شاديه بقت زيك خلاص</p><p>سهام : مش انت اللي عملت كده</p><p>عصام : بس كده احسن خليها تتمتع</p><p>سهام : ياله انا همشي دلوقتي</p><p></p><p>خرجت سهام وراحت ع المعمل لاستاذ سعد بتاع الكيمياء</p><p></p><p>سهام : ايه يابطل</p><p>سعد : دانت اللي بطل ايه الجمدان ده متجيبي بوسه</p><p>سهام : برضه المعمل مش بتوب ابدا</p><p>سعد : الكيف بيذل يا ابله سهام</p><p>سهام : طب ياله بوس اتفضل</p><p>سعد : بجد متاكده</p><p>سهام : هرجع في كلامي</p><p></p><p>ولسه بتكمل كلامها راح ماسك سعد شفايفها بشفايفه وفضل يمص فيهم جامد بغباء وطول قوي وبعد ما شبع سابها</p><p></p><p>سهام : يالهوي ايه ياعم انت اول مره تبوس مصدقت</p><p>سعد : انا اول مره ابوس سوسو البطل</p><p>سهام : تعبتني ياسعد</p><p>سعد : زبري جاهز</p><p>سهام : ونتقفش وتبقا فضيحه مش كفايه اتصورت انت وشيماء</p><p>سعد : تعالي نروح</p><p>سهام : لا مره تانيه بقا عندي حصص</p><p></p><p>وخرجت سهام وراحت الحمام ظبطت مكياجها وراحت خلصت حصصها وكل واحده خلصت حصصها واتقابلو وخرجو من المدرسه وكان مستنيهم سيد بالتاكسي</p><p>وصلت سهام وشيماء ومنه لمحل الحاج غمري ودخلو وقابلهم البنات اولاد غمري ومنال وكانو البنات عاملين لوك موحد ولبس موحد شعر كيرلي دهبي بدي حماله اصفر وميكروجيب اسود وبوت اسود طويل</p><p></p><p>عبير : ايه المفاجأه دي الملكه عندنا يومين ورا بعض</p><p></p><p>وصف عبير " مدام في اوائل الثلاثينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها كبير والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار ولونهم اسود "</p><p></p><p>سهام : ازيك ياعبير</p><p>سعاد : ايه الحلاوه دي ياملكه</p><p></p><p>وصف سعاد " بنت في اواخر العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها كبير والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها متوسط وبشفايف وزنبور متوسطين ولونهم اسود "</p><p></p><p>سهام : اقل حاجه عندي</p><p>سمر : جامد الاستايل ده عليكم</p><p></p><p>وصف سمر " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها كبير ومدور وواقف والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار وطلعين بره كسها ولونهم اسود "</p><p></p><p>شيماء : اصل لقيناكم عملين ستايل موحد ليكم كلكم قولنا نعمل زيكم</p><p>عبير : هي موضه اصلا ياحبيبتي</p><p>حسناء : حماتي عسل يابنات</p><p></p><p>وصف حسناء " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها صغير والحلمه سوداء طيزها صغيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها صغير ومن غير شفايف وزنبور داخلي ولونه اسود "</p><p></p><p>سهام : خطيبه ابني الجامده اللي واحشاني</p><p>منه : خطيبه ابنك حلوه ياسوسو</p><p>سهام : عامله ايه مع كريم ياعسل</p><p>حسناء : مدلعني قوي</p><p>سهام : بينيك حلو</p><p>حسناء : ده بيفرتكني</p><p>سهام : وانتي ياعبير عامله ايه مع سامح</p><p>عبير : مستنيين الفرح عشان نرجع</p><p>سهام : مستنيين بس</p><p>عبير : بيجهز الشقه وبيجيلي كل يومين ينام معايا</p><p>سهام : وانتي ياسعاد عامله ايه مع علاء</p><p>سعاد : فشخني وهو وسامح بيعملو تبادل مع بعض كل اسبوع</p><p>سهام : وده حلو عشان تجمدو اكتر وانتي ياسمر ايه اخبار مصيلحي</p><p>سمر : مصيلحي ده جامد قوي</p><p>سهام : مصيلحي جامد على اي حد</p><p>سمر : اليوم اللي بينام معايا فيه كسي بيتبنج</p><p>سهام : مبروك عليكي ياقلبي</p><p></p><p>دخل من باب المحل شاديه ومنى ونعمه بنفس اللوك الجديد ونفس الطقم بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وبوت ابيض طويل ونفس الشعر الكيرلي الاحمر</p><p></p><p>شاديه : احنا جينا يا ابطال</p><p></p><p>وصف شاديه " ست في اواخر الاربعينات طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعرها كيرلي احمر بزاز متوسطه ومدلدله في كرش متوسط طيزها كبيره وخرمها كبير وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور كبير بشفايف وردي "</p><p></p><p>منى : ايه الجمدان اللي احنا فيه ده</p><p></p><p>وصف منى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها عسلي بشرتها قمحاويه وشفيفها كبيره وشعرها كيرلي احمر بزازها كبيره ومشدوده وطيزها كبيره وعريضه وخرم طيزها لونه احمر وبطنها مشدوده عندها سوا كبيره وجناب كيرفي عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه احمر "</p><p></p><p>نعمه : انا بجد جامده زيكم كده</p><p></p><p>وصف نعمه " ست في منتصف الاربعينات أموره وبيضه أوي لهطة قشطه شعرها كيرلي احمر وتخينة وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار ومدلدلين وكسها كبير بزنبور وشفايف كبار ولونهم بني "</p><p></p><p>سهام : جامده دانتي من جمدانك هيجتيني عليكي</p><p>عبير : شكلكم باللوك ده فاجر قوي</p><p>سهام : امال الحاج غمري فين</p><p>سعاد : الحاج في المخزن</p><p>شيماء : معاه مصلحه ولا ايه</p><p>عبير : عيله 14 سنه</p><p>سهام : هو بقا بتاع عيال</p><p>عبير : لا دي زبونه داخله عايزه زبر صناعي فقالها ده بالمقاس ولازم يتقاس عليكي وخدها يشوف مقاسها</p><p>شاديه : ولقه مقاسها</p><p>سمر : اهي عماله تصرخ وتصوت جوه بقالها حوالي نص ساعه اصل الحاج كان جاهز لمصلحه جياله ودي جت بدري</p><p>منى : نص ساعه مش لاقي مقاسها</p><p>حسناء : تقريبا مسكها بيوسعلها خرم طيزها بزبره عشان يظبتلها المقاس مانتو عارفين بياخد الحساب بزبره</p><p>سهام : انا عايزه ابص عليهم</p><p>عبير : مانتي عارفه السكه ياحبيبتي اتناكتي في المخزن قبل كده</p><p>سهام : ماشي يابيرو</p><p></p><p>مشيت سهام لحد المخزن ودخلت ومشيت لحد اخر المخزن ولقت باب الاوضه مفتوح البنت نايمه على وشها وغمري قاعد على طيزها وزبره كله في خرم طيزها وبيقوم ويقعد جامد والبنت بتصرخ جامد جدا</p><p></p><p>البنت : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>صعبت البنت على سهام بس شكلها ممتع جدا ليها</p><p></p><p>سهام : مش كفايه كده ياغمري البنت اتفشخت وانت مستني بطل لازم تكون تمام</p><p>غمري : البطل الكبير حبيبي</p><p>سهام : كفايه ياغمري البت شكلها اول مره</p><p></p><p>قام غمري ومسك زبر صناعي كان جانبه ودخلهولها كله</p><p></p><p>غمري : شفتي ياعسوله اهو كده على اصغر مقاس اتظبط</p><p>البنت : تمام ياعمو شكرا</p><p>غمري : ياله ياعسوله قومي</p><p></p><p>قامت البنت ولبست وراحت لسهام</p><p></p><p>البنت : شكرا يا طنط انك انقذتيني</p><p>سهام : فجره صغيره وبتقولي ياطنط تعالي ياحبيبتي</p><p></p><p>طلعت سهام ومعاها البنت بره وكل اللي بره بيبصو ع البنت فجأه برقت شاديه وبصت للبنت وراحت عليها</p><p></p><p>شاديه : ملك</p><p></p><p>وصف ملك " بنت 14 سنه جسمها مليان بسيط شعرها اسود بشرتها بيضاء لون عنيها زرقاء بزازها متوسطه ومنفوخه وملفوفه ومشدوده طيزها متوسطه وعاليه وملفوفة كسها منتفخ نظيف ولونه وردي "</p><p></p><p>مسكت شاديه البنت وكله بيبص لشاديه باستغراب</p><p></p><p>شاديه : هو انتي اللي كنتي جوه</p><p>سهام : مين دي ياشاديه</p><p>شاديه : دي ملك بنتي</p><p>سهام : طب سبيها معايا دلوقتي</p><p></p><p>البنت في صمت خديتها سهام وطلعت بره المحل</p><p></p><p>سهام : بصراحه كده حد لمسك قبل كده</p><p>ملك : لا ابدا</p><p>سهام : امال جايبه ده واول مره</p><p>ملك : انا جيباه اجرب</p><p>سهام : ايه وصلك للمخزن</p><p>ملك : الحاج قالي تعالي نقي وتحت قالي دول مقاسات لازم تقيسي ولما طلع اصغر واحد كبير عليا قالي لازم تتوسعي شويه ووسعني</p><p>سهام : ناكك يالبوه</p><p>ملك : مكنتش فاهمه بس جربت وعجبني وتعبني</p><p>سهام : طب هتروحي البيت وانا هظبتلك شاديه</p><p></p><p>مشيت ملك ودخلت سهام</p><p></p><p>سهام : البت سليمه وجابت ده عشان تجرب بس الحاج خبره ونكها في طيزها فعديها ياشاديه ولا ادخلك لغمري</p><p>شاديه : يعني سليمه</p><p>سهام : اه سليمه وسيطري انتي عليها</p><p>شاديه : ماشي ياسهام لما اروحلها</p><p>غمري : منورين يا ابطال</p><p>شيماء : ده نورك ياجامد</p><p>منى : ينفع ياحاج تنيك بنت شاديه</p><p>غمري : وانا اعرف منين انها بنت الجمل ده انا لقيت عيله داخله تعبانه قولت اريحها</p><p>سهام : بس كنت مفرتك البت ياجامد</p><p>غمري : وجاهز ليك ياجامد</p><p>شيماء : هنسيبك انت للمكنه اللي جيالك وهنطلع احنا لمنال</p><p></p><p>خرجو الابطال من محل غمري ودخلو مدخل العماره اللي جنب المحل وطلعو الابطال مكتب الاستقبال وكانت مستنياهم منال ام عبير مرات غمري</p><p></p><p>سهام : عامله ايه يامكنه</p><p>منال : انا جامده قوي</p><p></p><p>وصف منال " ست في اواخر الاربعينات بيضه جميله شعرها كيرلي دهبي جسمها بلدي صدرها متوسط ومدلدل عندها بطن خفيفه وفخاد عريضه طيزها كبيره وخرمها واسع بني غامق وكسها كبير وبارز وزنبورها كبير "</p><p></p><p>شيماء : مهو باين يابطل</p><p>منال : اللوك طلع جامد عليكم</p><p>منى : تسلم ايدك يا جميل</p><p>نعمه : هنبدء ازاي</p><p>منال : هنعمل الاشتراكات ودي هتكون مجانيه لاخواتي ياله كل واحده تطلع صوره</p><p>سهام : مجاني ازاي بقا احنا جايين نخسرك</p><p>منال : لا مش خساره دانتو اخواتي ودي اقل حاجه اقدمهالكم</p><p>نعمه : ياحنينه يانحنوحه ياأم عبير</p><p>منه : يدوم الواجب ياعسل</p><p>منال : اقدملكم مازن وزين ولادي وهما المسؤولين عن اداره المكان ادوهم الصور والبطايق بتاعتكم وهما هيخلصو كل حاجه</p><p>سهام : ايه الحلاوه دي عندك رجاله يامنال</p><p>منال : ورجاله تقيله قوي كمان</p><p>نعمه : هنبقا نشوف ههههههههه</p><p>شيماء : طب يامكنه مين الكابتن اللي هيمرنا</p><p>منال : سمر اللي ماسكه الجيم وهي اللي هتمرنكم</p><p>شاديه : طب عايزين نعمل فرمه بجد نبقا ستايل</p><p>منال : هندخل الجيم وهندخل الاسباه ونستمر 3 شهور وهتشوفو التغيير</p><p>نعمه : ايه الاسباه ده لمؤاخذه</p><p>منال : سونا ومساج وحاجات هتعرفيها جوه وانا طلعه البس واجهز للمشوار وهعدي عليكم وانا ماشيه</p><p></p><p>دخلو الابطال غرفه تغيير الملابس وقلعو ولبسو طقم متفقين عليه اندر وبراه فتله اسود وخرجو وقابليتهم سمر</p><p></p><p>سمر : ايه الجمدان ده هشتغل معاكم انا ازاي كده اكيد هتتعبوني</p><p>سهام : هنبقا نريحك ياعسل</p><p>نعمه : عديها المرادي واجمدي عشان لو قفشناكي هنفرتكك</p><p>منى : هنبدء ياله انا متحمسه</p><p>سمر : بس لو تعبت مش هركز في التمرين</p><p>سهام : الواد مصيلحي مش ظابط الكلام ولا ايه</p><p>سمر : انا مصيلحي من قوته عليا بفكر ادخل ماما واخواتي معايا</p><p>سهام : لا بقا دانتي نتمرن ونقعد نرتاح وتحكلنا</p><p>سمر : ماشي</p><p></p><p>اول ما دخلو صاله الجيم نظر اليهم كل الحريم الموجوده بدء التمرين وسمر عملت تمارين التسخين وفك العضل وتعبت سمر من اجسام الابطال اللي زي اللبن قدامها وقعدت تريح</p><p></p><p>سهام : مالك يابت</p><p>سمر : مش قادره اكمل</p><p>شيماء : ليه مالك</p><p>سمر : تعبت من اجسامكم</p><p>سهام : تحبي نريحك</p><p>سمر : لا صعب دانتو تفرتكوني</p><p>شاديه : وايه يعني مش هتتمتعي</p><p>سمر : هتمتع بس هتفشخ</p><p></p><p>ولسه بتكمل كلامها لقت سهام مسكتها باسيتها بوسه سكس نار وشيماء رفعت البدي ولعبت في بزازها</p><p></p><p>شيماء : ملازم تتعبي في صدر بالحجم ده ميهيجش دي بزازي من التمرين خليتني نار</p><p></p><p>دخلت نعمه ودخلت ايدها في الشورت وبتلعب في كسها</p><p></p><p>سمر : ااااه ااااي امممم</p><p>نعمه : يالهوي البت كسها مليان ميه</p><p></p><p>مسكتها سهام قلعيتها ونيمتها ع الارض ونزلت نعمه على كسها تمصه جامد ودخلت منى غرفه تغيير الملابس وجابت من شنطيتها زبر صناعي بحزام ولبسته وخليتها سهام تفلقس ع الارض ودخلت منى الزبر في كسها وبدات تنيك</p><p></p><p>شاديه : ايه رايك كده في فرقه التدخل السريع</p><p>سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>منه : البت كانت على اخرها</p><p>سهام : عيب عليكي دانتي بنت منال</p><p>شيماء : اجمدي يابت ده مصيلحي هيفلقك نصين</p><p></p><p>دخلت شاديه غرفه تغيير الملابس وجابت من شنطيتها زبر صناعي بحزام ولبسته وطلعت نامت ع الارض راحت سهام وشيماء شالو سمر ونزلوها على زبر شاديه بطيزها وقامت منى وقلعت الزبر ولبسته منه ورفعت رجلها ودخلت كسها وناكت جامد</p><p></p><p>سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>خرجت بنت من بين الستات اللي بيتفرجو وراحت لمنى</p><p></p><p>البنت : ازيك يامرات عمي</p><p>بصت منى للبنت : ازيك يازينه يابنت الايه واحشاني</p><p></p><p>وصف زينه " بنت 16 سنه جسم فرنساوي شقراء عيون خضراء شعرها اسود ناعم طويل بزازها صغيره ومدوره طيزها صغيره ومدوره وخرمها واسع وردي وكسها صغير بشفايف كبيره وزنبور كبير ولونهم وردي "</p><p></p><p>زينه : وانتي اكتر ياحبيبتي وواحشاني البت مياده قوي</p><p>منى : انتي هنا من بدري</p><p>زينه : لا لسه جايه بس لقيتك متألقه</p><p>منى : ايه رايك</p><p>زينه : جامده جدا بس ليه بتفشخو سمر كده</p><p>منى : كانت بتمرنا وتعبت فقولنا نريحها</p><p>زينه : على فكره سمر دي انتمتي</p><p>منى : وانتي سالكه زيها ولا ايه</p><p>زينه : يعني بنت هدى ومحمود هتكون ايه</p><p>منى : ابقي تعالي نسهر سوا في يوم</p><p>زينه : انا عايزه اظبط سمر معاكم</p><p>منى : منه قومي وهاتي الزبر اللي انتي لبساه</p><p></p><p>قامت منه وقلعت الزبر وخديته زينه ولبسته</p><p></p><p>سهام : لا ياحبيبتي لازم تقلعي عشان تحسي المتعه</p><p></p><p>بصت لها زينه وقلعت الزبر وقلعت البدي والشورت ولبست الزبر ع الاندر ونزلت رفعت رجل سمر ودخلت الزبر في كسها</p><p></p><p>سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>زينه : اجمد يابطل</p><p>سمر : نكيني جامد يازينه</p><p></p><p>نكتها زينه جامد جدا شويه وطلبت منى من منه تروح تجيب الزبر بتاعها من شنطيتها ولبسته منى ومدت ايدها وزقت الاندر من على كس زينه وفضلت تدعك فيه ودخلت الزبر كله مره واحده</p><p></p><p>زينه : اااااااه</p><p>منى : ابقي قولي لامك لما تروحي طنط منى نكتني</p><p>سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>زينه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وفضلت منى تدقر في كس زينه وزينه تنيك سمر في كسها وشاديه تحت بتنيك سمر في طيزها وبعد شويه قامو كلهم</p><p></p><p>سهام : ايه رايك ياسمر مش دلوقتي احسن</p><p>سمر : احسن كتير</p><p>منى : وانتي يازينه مش احسن بعد النيك</p><p>زينه : بس نسيت اعرفك حاجه ياطنط</p><p>منى : ايه ياحبيبتي قولي</p><p>زينه : مياده انتيمه سمر برضه</p><p>منى : وسالكه زيكم ولا</p><p>زينه : سالكه طبعا ههههههه</p><p></p><p>مشيت زينه من قدام منى وهي بتضحك ومنى مبلمه</p><p></p><p>سهام : مالك يامنى</p><p>منى : مياده بنتي طلعت بتتناك ومفتوحه</p><p>سهام : ايه اليوم اللي كله مفاجأت ده يعني بنت شاديه وبنتك فجر</p><p>منى : بس بنت شاديه متفتحيتش</p><p>سهام : ياله هنكمل التمرين وبعد كده نشوف هنعمل ايه</p><p></p><p>ودخلو على الاجهزه الخفيفه واتمرنو عليها وانتها التمرين</p><p></p><p>سمر : التمرين النهارده خلص ولازم الاسبوع ده حضور يومي عشان العضل لسه بيفتح</p><p>سهام : انت تأمر ياجميل ياله نريح وتحكيلي اجمد ليله بينك وبين مصيلحي</p><p>سمر : مصيلحي ده مفتري</p><p>شيماء : عايزه بس اعرفك ان طقم النسوان الجامد ده كله مجرب مصيلحي</p><p>سمر : بطلي معلم على كل الابطال</p><p>سهام : بمزاجنا ياعسل ياله احكي</p><p>سمر : انا هحكلكم على اول مره اشوفه يوم الحفله يوم ما الملكه سلمتني ليه وانا بتناك اصلا بس اليوم ده اكني اول مره اتناك واكني لسه بتفتح</p><p>سهام : احكي</p><p></p><p>فلاش باك الجزء الاخير من السلسله السادسه</p><p></p><p>طلعت سهام ع المنصه : ايوه بقا ياغمري ياجامد طب عشان انت طلعت راجل جامد كده هناخد سمر لاخونا مصيلحي</p><p></p><p>نط مصيلحي من ع الارض وطلع ع المنصه وشال سمر ونزل بيها يرقصو وهو فرحان وسط تصفيق الجميع</p><p></p><p>مزج الى</p><p></p><p>سمر واقفه وضهرها على شجره ومصيلحي بياكل شفيفها بغباء وقلعها القميص والبرا ومسك صدرها الكبير لعب ومص</p><p></p><p>سمر : ااااي امممممم اااي</p><p></p><p>وقلعها الاندر ونزل تحت كسها ورفع رجل وبدء يمص كسها جامد بلهفه مقدريتش سمر تتمالك اعصابها فقعدت على الارض فقام مصيلحي وقلع البوكسر ومسك زبره بأيده لسمر تمصه شافت سمر زبر مصيلحي برقت من حجمه وطوله ومدت ايدها مسكته وهي متردده وبتدعكه وبدات تلحسه وتدخله بقها فشد زبر مصيلحي جامد فمسكها مصيلحي قومها وهي مستسلمه ومتفاجأه وسندها ع الشجره ورفع رجل وفشخها وزانقها بينه وبين الشجره ورأس زبره بين شفايف كسها وبدء يضغط ويزق زبره في كسها</p><p></p><p>سمر : ااااه ااااي مش هيدخل ده كبير قوي</p><p></p><p>ومصيلحي بيزق لحد ما دخل زبره كامل وبدء ينيك جامد ويدقر جامد وسمر بتصرخ وتعيط</p><p></p><p>سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه كفايه ارحمني</p><p>مصيلحي : هتكوني مراتي لازم تتعودي اني بطل ومش برحم</p><p></p><p>وفضل يدقر مصيلحي في سمر لحد ما نزل لبنه في كسها وهي منهاره من العياط من قوته</p><p></p><p>نرجع من الفلاش باك</p><p></p><p>سمر : وخصمته اسبوع وهو اللي جه صالحني ونفس العلقه تاني ومحدش حاش عني حتى ماما لما لقت صوتي عالي قفلت علينا باب الاوضه عرفت اني لازم استمتع واسلم</p><p>سهام : وزينه بتنام معاكي</p><p>سمر : اه وبتنام مع اخواتي الشباب ومقضياها</p><p>سهام : وفي بنت اسمها مياده صاحبيتك ايه نظامها دي</p><p>سمر : زيها زي زينه بتتناك من اخواتي ومقضياها</p><p>منى : ومين اللي فتحهم</p><p>سمر : اخويا مازن هو اللي فتح زينه وزين فتح مياده اصلهم اصحابي الانتيم</p><p></p><p>دخلت منال</p><p></p><p>منال : ايه الاخبار خلصتو</p><p>سهام : اه تقريبا</p><p>منال : طب انا هروح المشوار اللي قولتلك عليه والبنات معاكم</p><p>سهام : براحتك ياروحي</p><p>سمر : ياله زي مانتو كده هتدخلو الاسباه</p><p></p><p>دخلو الابطال الاسباه وقابلو عبير وسعاد</p><p></p><p>عبير : ايه يا ابطال اتمرنتو وخدتو استراحه وفرتكتو البت سمر</p><p>سهام : هي اللي تعبت نسيبها يعني</p><p>سعاد : لا ازاي لازم تتكيف</p><p>شاديه : ماحنا كيفناها</p><p>عبير : طب ياله هتدخلو كابينه البخار ولما تطلعو هنكمل كلام</p><p></p><p>دخلو الابطال كابينه البخار</p><p></p><p>سهام : البخار ده هيسيح دهون كتير وجسمنا هيتظبط اكتر</p><p>شيماء : اف كده نعمه هتبقا موزه</p><p>نعمه : اه مانا لازم ازود عشان ابقا اجمد</p><p>شاديه : طب كويس اننا قعدين لوحدينا عايزه اتكلم في حاجه</p><p>منى : قولي ياحبيبتي</p><p>شاديه : المزرعه فيها شغل كتير ومحتاجه وقت عشان اعمل شغل حلو</p><p>سهام : خلاص نأجل الفرح لاجازه نص السنه</p><p>منى : كده حلو عشان نبقا براحتنا ونعمل حاجه حلوه</p><p>سهام : والعيال يكونه جابه كل حاجه</p><p></p><p>دخلت عبير</p><p></p><p>عبير : ياله يا ابطال هتدخلو تخدو شاور حلو وتيجولي صاله المساج</p><p></p><p>خرجو الابطال ودخلو خدو شاور وراحو صاله المساج</p><p></p><p>عبير : هنقلع ملط عشان نستمتع بالمساج ولو اللي بيتعملها مساج تعبت هتتناك واول اتنين يطلعو ع السرير يقلعو</p><p>سهام : ايوه بقا</p><p></p><p>قلعت نعمه ومنى وطلعو نامو ع السرير على بطنهم وبدات المساج عبير مع نعمه وسعاد مع منى وبدأو في تدليك الكتف والظهر ونزلت ع الطيز والفخاد فجأه مع بعض دخلو بعبوص في طيازهم</p><p></p><p>نعمه : اه</p><p>منى : اه</p><p></p><p>قلبوهم على ظهرهم ودلكو الصدر والبطن</p><p></p><p>نعمه : اه اه اي اه اي</p><p></p><p>ونزلو يدلكو الفخاد والكس فجأه بعبصوهم بعبوص مع بعض في كسهم</p><p></p><p>نعمه : ااااه</p><p>منى : ااه المساج ده جامد جدا</p><p></p><p>ياله قومو واللي تعبانه تقول ويطلع اتنين كمان</p><p></p><p>منى : انا تمام</p><p>نعمه : انا بصراحه مش قادره خالص</p><p>عبير : نامو انتو هروح ادخلها غرفه الراحه واجي</p><p></p><p>طلعت شاديه ومنه ورجعت عبير وبدات عبير مع شاديه وسعاد مع منه وخلصو وخدو البعبوص ومتعبوش وقامو</p><p></p><p>صوت نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>والابطال بيبصو لبعض وبيستغربو صويت نعمه ونامت سهام وشيماء وبدات مساج عبير مع سهام وسعاد مع شيماء</p><p></p><p>صوت نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شاديه : نعمه نار جدا</p><p>منى : هي مين بينكها</p><p>عبير : هنخلص ونروح نتفرج عليها لو مفيش حد تاني دخلها</p><p></p><p>عملت عبير المساج جامد وبعبصت سهام وسعاد بعبصت شيماء</p><p></p><p>سهام : اه</p><p>شيماء : اه</p><p>سعاد : الطيز دي بعبصتها كتير وهي لسه بيور</p><p>شيماء : مانا كنت بتروض في حضورك</p><p></p><p>خلصو مساج وقامو ولبسو كلهم الاندر والبراه وخدت شيماء اندر وبراه نعمه</p><p></p><p>شاديه : ياله بينا نروح نشوف نعمه</p><p>عبير : ياله بينا بس كلكم ابطال بتقدرو تسيطرو</p><p></p><p>مشيو في الطرقه ريحين غرفه في اخر الطرقه</p><p></p><p>صوت نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وصلو الغرفه وفتحت عبير الغرفه ودخلو واتفجأوا كل الابطال</p><p></p><p>عبير : ايه رايكم</p><p></p><p>نعمه نايمه على ظهرها وتحتها زنجي وزبرو في طيزها ورافع رجلها زنجي تاني ومدخل زبرو في كسها وبينكوها بغباء</p><p></p><p>نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>سهام : اف</p><p>شيماء : نعمه بتتفشخ</p><p>شاديه : ايه القوه دي</p><p>منه : دول وحوش</p><p>منى : يالهوي</p><p>سعاد : اصل ماما موصيه عليكم الخدمه سفن ستار</p><p></p><p>نزلو الاتنين الزنوج لبنهم مع بعض وطلعو ازبارهم وخرجو</p><p></p><p>نعمه : انا اتفشخت</p><p></p><p>مسكو الابطال نعمه ودخلو استحمو ولبسو ومشيو</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>الابطال راحو عند غمري وقابلت شاديه بنتها ملك هناك وكان غمري بينكها وعرفت منى ان بنتها مياده بتتناك وطلعه الجيم واتمرنو وناكو سمر بنت منال ونعمه تعبت من المساج ودخليتها عبير لزنوج فشخوها وحصل معاهم مواقف في الجيم ولسه هيحصل مواقف الجزء ده</p><p></p><p>خلصو الابطال الجيم وكل بطله راحت على بيتها</p><p></p><p>نروح عند شاديه</p><p></p><p>دخلت شاديه الشقه لقت الشقه صامته فتحت غرفه عصام جوزها لقيته نايم بتفتح غرفه ملك سمعت صرخات</p><p></p><p>ملك : اه اه اه اه اه</p><p></p><p>فتحت شاديه الباب براحه لقت ملك قلعه ملط وحطه الزبر الصناعي على الارض وقاعده عليه ومدخلاه في خرم طيزها وبتقوم وتقعد جامد وبتصرخ</p><p></p><p>ملك : اه اه اه اه اه</p><p></p><p>قفلت شاديه عليها الباب وراحت الغرفه بتاعتها وقلعت ملط ولبست الزبر الصناعي الحزام ودهنته كريم وراحت على غرفه ملك وفتحت الباب براحه لقت ملك نايمه على ظهرها من التعب فدخلت وقفلت الباب ووقفت قدام ملك وملك بتبصلها في صمت</p><p></p><p>شاديه : مالك بتبصي كده ليه مش عايزه تتناكي واتفقنا لما تعوزي حاجه تقولي لماما اديكي طلبتي من الغريب ودفعتي تمنه كمان اتناكتي لو كنتي طلبتي مني كنت نكتك برضه لان ده طلبك بس بحنيه الام</p><p>ملك : بصراحه انا اول مره اعمل كده بس حبيت اجرب</p><p>شاديه : يعني محدش ناكك</p><p>ملك : محدش لمسني غير الراجل صاحب المحل وضحك عليا</p><p>شاديه : ايه رايك في شكلي</p><p>ملك : هو انتي تعرفي تعملي ده</p><p>شاديه : انتي شايفه ايه . قدامك بطل اهو</p><p>ملك : جسمك جامد قوي ياماما</p><p>شاديه : طب تعالي يالبوه</p><p></p><p>مسكت شاديه ملك وخليتها تفلقس ودخلت الزبر براحه في طيزها وبتدخل وتطلع لحد ما دخل كله وفضلت تدقر جامد</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شاديه : ايه رايك في ماما</p><p>ملك : ااااه ااااه شرسه جدا</p><p>شاديه : همتعك كل يوم بس متفكريش تنامي مع حد غيري</p><p>ملك : حاضر ياماما بس براحه انا اول مره</p><p>شاديه : مدي حنيه ماما لكن الغريب هيقسمك نصين زي غمري</p><p></p><p>اتفتح الباب براحه ودخل استاذ عصام جوز شاديه وقالع ملط وزبره واقف وشاور لشاديه تقوم ودخل زبره في طيز ملك وناك جامد</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شاديه : ايه رايك في النيكه دي</p><p>ملك : ااااه انا اول مره اتناك ياماما</p><p>عصام : ومش هتبقا اخر مره</p><p>ملك : ايه ده بابا</p><p>عصام : ايه رايك في زبر بابا هو ده اللي خلي ماما جامده كده</p><p>ملك : عيب يابابا</p><p>عصام : يعني اسيبك تتناكي من حد غريب ولا امتعك واشدك زي ماما</p><p>ملك : هبقا جامده كده</p><p>شاديه : بس تفضلي في ايدي وهتشوفي الهنا</p><p>عصام : انا سمعت كل كلامك مع ماما وقررت اهتم بيكي</p><p></p><p>وبدل عصام مع شاديه وخلاها تنيك ملك وراح لملك عشان تمص زبره ودخل زبره في بقها وقعدت تمص جامد</p><p></p><p>عصام : اتعلمتي المص فين ياحبيبه بابا</p><p>ملك : بتفرج على افلام واول مره امص حقيقي</p><p></p><p>بدل عصام مع شاديه ودخل زبرو في طيز ملك وناك جامد جدا</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ونزل عصام لبنه داخل طيز ملك</p><p></p><p>عصام : انا نزلتلك لبني في طيزك وعايزك لما تعوزي تتناكي تقوليلي</p><p>ملك : حاضر يابابا</p><p>شاديه : وانا همتعك جامد بس متعمليش حاجه من ورايا</p><p>ملك : حاضر ياماما</p><p>شاديه : ياله عشان نتغده</p><p></p><p>نروح عند منى</p><p></p><p>منى قاعده مع سمير ابنها في غرفته بيتكلمو</p><p></p><p>منى : اختك مياده طلعت مفتوحه وبتتناك ياسمير</p><p>سمير : وايه يعني ياماما مانتي بتتناكي عادي</p><p>منى : انا مش زعلانه بس ابوك لو عرف هيشغلها زي مشغلني</p><p>سمير : بصي احنا عرفنا والمطلوب مننا نعرف هي بتتناك ازاي ومن مين ومن امته وبعد كده نشوف هنعمل ايه</p><p>منى : مصاحبه بنت عمك زينه وبيتناكو سوا</p><p>سمير : اف وزينه الجامده بتتناك</p><p>منى : ولازم نسيطر عليهم</p><p>سمير : حاجه حلوه بصراحه انا اجرب مياده الاول وبعد كده اعمل تبادل مع سمير بمياده وانيك زينه</p><p>منى : هتسلم اختك</p><p>سمير : بصي هي بقت شرموطه فنستفيد بقا ونتمتع بدل منخسر كس اكيد جامد</p><p>منى : عندك حق ياسمير وابوك هنقوله</p><p>سمير : اكيد عشان يبقا عارف ان عنده بطه بلدي جامده</p><p>منى : ماشي ياسمير</p><p></p><p>اتفتح باب الشقه ودخلت مياده ودخلت على الاوضه بتاعتها فخرج سمير ومنى من غرفه سمير ودخلو وراها</p><p></p><p>سمير : سمعت خبر كده النهارده فرحني</p><p>مياده : خير يا سمير</p><p></p><p>وصف مياده " بنت 20 سنه شعرها ناعم وطويل لونه بني بشريتها قمحويه شفايفها كبار عيونها عسلي بزازها صغيره وطيزها صغيره ومدوره وعاليه وخرمها أحمر وكسها صغير بشفايف ولونه وردي "</p><p></p><p>سمير : سمعت انك بتتناكي ومفتوحه</p><p></p><p>نظرت اليه مياده بستغراب</p><p></p><p>منى : هو احنا مش معترضين بس كنتي تعرفينا</p><p>سمير : اخوكي عنده زبر جامد جدا وامك عندها كس نار وبدل ما بنيك امك لوحدها هنيكك معاها ونتمتع ببعض</p><p>منى : وكمان هفتحلك سكك متعه هتعجبك</p><p>مياده : انتو عرفتو ازاي</p><p>منى : النهارده انا نكت بالزبر الصناعي سمر وزينه الانتيم بتوعك والاتنين اعترفولي انك مفتوحه زيهم وبتتناكي من اخوات سمر مازن وزين وزين اللي فتحك</p><p>مياده : ياولاد اللذينه</p><p>سمير : بس سؤال هما دول بس ولا في تاني بينكوكي</p><p>مياده : هما دول بس</p><p>سمير : يعني عادل منكش لسه</p><p>مياده : عادل ميعرفش اصلا ان اخته بتتناك وهما دول برضه اللي بينكوها بس ومازن حبيبها اللي فتحها</p><p>منى : طب ممكن تحافظي على نفسك</p><p>مياده : هو حبيبي بس والبنات بنام مع بعض</p><p>منى : حبيبك زين وحبيب زينه مازن</p><p>مياده : اه يا ماما</p><p>منى : وبتنامو مع بعض كلكم وبيبدلو عليكم</p><p>مياده : هما بيقولو علاقتهم ببعض كويسه فكل واحد بيسيب للتاني مراته</p><p>منى : بيضحكو عليكم وانا هشوف معاهم حل</p><p>سمير : ولحد ما ماما تعمل اتصالاتها انا همتعك متعه نار</p><p>منى : واخوكي هيهتم بيكي احسن من الغريب</p><p></p><p>مسكت منى مياده وقلعتها ملط وقلع سمير ملط وشافت مياده زبره برقت ونزلتها منى تمصه وخرجت وقفلت الباب</p><p></p><p>مياده : زبرك حلو ياسمير</p><p>سمير : لما هتتمتعي بيه هتعرفي انك كنتي غبيه</p><p></p><p>قومها سمير وباسها بوسه سكس جامده ونزل على رقبتها ومنها على بزازها</p><p></p><p>مياده : اه اي امممممم اه</p><p></p><p>شالها سمير ونيمها على طرف السرير ورفع رجلها وفتح فخادها ونزل على كسها بلسانه وشفايفه يمصه ومياده راحت في دنيا تانيا</p><p></p><p>سمير : ايه الكس النار ده</p><p>مياده : اممم اي اه ااي</p><p></p><p>قام سمير ودخل زبره كله في كسها مره واحده</p><p></p><p>مياده : ااااااااااه</p><p></p><p>وبدء ينيك براحه ويسرع وينيك جامد</p><p></p><p>مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ونيمها على جنبها ورفع رجل ودخل زبره في كسها وناك جامد</p><p></p><p>مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نام سمير على ظهره وقعدت مياده على زبره بكسها وبدات تقوم وتقعد</p><p></p><p>مياده : اه اه اه اه</p><p></p><p>شويه وفلقست مياده ودخل سمير زبره في طيزها لقاها واسعه فسخن ودقر جامد جدا</p><p></p><p>مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>فضل يدقر سمير في طيز مياده لحد ما نزل فيها ونامه جنب بعض</p><p></p><p>نروح عند سهام</p><p></p><p>سهام قاعده بتتكلم مع شيماء</p><p></p><p>سهام : انا اتصلت بكل المجموعه اللي كانت هتتجوز واتفقت معاهم ع التأجيل اللي اتفقنا عليه</p><p>شيماء : بصراحه حلو التأجيل ده عشان المدرسه وكل اللي نعزمهم يجو دي اول فرحتي</p><p>سهام : انا عندي اوردر النهارده في الشيراتون وانتي معايا</p><p>شيماء : حلو اروح بقا استحمه واجهز</p><p></p><p>رن تليفون سهام وكانت نعمه</p><p></p><p>سهام : ايه يامفشوخه</p><p>نعمه : مقدرتش امسك نفسي بجد ومكنتش اعرف ان الراحه بتاعتهم كده</p><p>سهام : المهم اتكيفتي</p><p>نعمه : انا حسه ان زبرهم لسه جوه</p><p>سهام : بتتعبي بسرعه يافجره</p><p>نعمه : المهلبيه بتاعتكم بقا</p><p>سهام : وفاجره جدا</p><p>نعمه : المهم خدي كلمي امي عايزاكي</p><p>سهام : حاضر</p><p>الهام : ازيك ياحبيبتي</p><p>سهام : ازيك ياموزيتي</p><p>الهام : انا هاخد العيال ونروح البلد واهي فرصه عشان الفرح اتأجل وهرجع كمان شهر واكون ظبت نفسي انا وفايزه ورشا وريم اننا هنعيش هنا</p><p>سهام : طب تمام بس انهي ده في اسرع وقت بلاش شهر عشان لو عوزتك انتي وفايزه</p><p>الهام : حاضر مش هتاخر</p><p></p><p>قفلت سهام السكه وقامت شيماء راحت شقتها وقامت سهام تجهز نفسها</p><p></p><p>نروح عند منال في المكتب</p><p></p><p>منال قاعده ع المكتب وقاعده هدى قدامها وحطه رجل على رجل</p><p></p><p>منال : ازيك يابرنسيسه</p><p>هدى : انا تمام قوي ياكلبيتي</p><p></p><p>وصف هدى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره جدا ومش مدلدله مشدوده وحلمه كبيره وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وعاليه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وسوه وجناب كيرفي عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف كبيره وزنبور كبير ولونهم وردي "</p><p></p><p>منال : تحت رجلك ياستي</p><p>هدى : عملتي ايه النهارده</p><p>منال : روحت المشوار النهارده وطلع مفتري والحساب اهو وزياده عشان عجبتو</p><p>هدى : مش قصدي ع الاوردر ياكلبه عملتي ايه في سهام النهارده</p><p>منال : كنت عملالها خطه النهارده بس عدت منها كنت بتعبهم في الجيم وسمر بنتي اللي تعبت وفشخوها وفي المساج البت نعمه اللي تعبت واتفشخت لوحدها بس لسه هتيجي كل يوم وهتتفشخ وهتتصور</p><p>هدى : الشرموطه دي مش عارفه اوقعها خالص بس انا بسيطر على اصحابها وبناتها والخطه ماشيه تمام</p><p>منال : ازاي</p><p>هدى : بنتها ندى دلوقتي تحت امر واحد من رجالتي اسمه اسامه وبيفشخها هو واخواته جماعي ومصورها ومبتقدرش تقوله لا</p><p>منال : حلو ده</p><p>هدى : وحمات بنتها ندى اللي اسمها شرين واختها شهيره بقه من حريمي ومتصورين وحمات بنتها اسماء اللي اسمها نورا وبنتها حبيبه بقه من حريمي ومتصورين</p><p>منال : دانتي جباره ياستي</p><p>هدى : ونعمه وشيماء اصحابها المستشار عزبهم وصورهم</p><p>منال : عقبلها</p><p>هدى : لسه هكمل والمفروض في خطه انتي عملاها نفزتي منها ايه</p><p>منال : النهارده عبير بتقولي في بنت صغيره جت تشتري زبر ونكها غمري وطلعت بنت شاديه</p><p>هدى : حلو ده كملي انتي معاها</p><p>منال : وموضوع كريم لما خطب حسناء فتحلي سكه اني ابقا وسطهم</p><p>هدى : اه مانا فاهمه سكه زي ما مسكوكي ونكوكي ياشرموطه</p><p>منال : مده جزء من الخطه اللي عملاها عبير بنتي عشان ابقا وسطهم</p><p>هدى : وعملتي ايه</p><p>منال : عبير بنتي عرفت ان منى صاحبه سهام عندها بنت اسمها مياده فبدات بالصغيرين خليت سمر وحسناء اتعرفه على مياده وخدوها البيت وخله زين نام معاها وفتحها وكانت جايبه زينه بنت عمها معاها فخلت مازن نام معاها وفتحها وعايشين معاهم دور حب اليومين دول وبينامه معاهم وبيصوروهم</p><p>برقت هدى ليها : يابنت الفاجره انتي تعرفي منى دي مين</p><p>منال : مين</p><p>هدى : منى دي مرات محمد اخو محمود جوزي</p><p>منال : نعم انتي قصدك ان زينه</p><p>هدى : ايوه بنتي يا شرموطه يعني بدل ما توقعيها فتحتي بنتي</p><p>منال بتوتر : يالهوي انا اسفه يابرنسيسه مكنتش اعرف</p><p>هدى بنرفزه : قومي ياشرموطه هاتي عبير وتعالي معايا مشوار ياله</p><p></p><p>قامت منال وندهت عبير ونزله ركبه العربيه مع هدى</p><p></p><p>نروح عند نعمه في شقتها</p><p></p><p>عائله نعمه كلها قاعده جوزها طاهر البواب والهام امها وفايزه ورشا اخواتها واولادهم وريم بنت نعمه</p><p></p><p>طاهر : وانتو قاعدين كده في موضوع مهم عايز اكلم الحاجه فيه فهندخل الاوضه جوه</p><p>نعمه : موضوع سر ولا ايه</p><p>طاهر : وهو في سر عليك ياعسل هندخل جوه عشان نتكلم براحتنا ونسيب الجماعه قاعدين براحتهم</p><p>نعمه : وامي مش بتخبي حاجه على فايزه فخدوها معاكم</p><p>طاهر : طب تمام عشان اخد رايها برضه</p><p>نعمه : تعاله عشان تتكلمه براحتكم نطلع شقه شيماء وانا هاجي معاكم</p><p></p><p>قامو كلهم نعمه وطاهر والهام وفايزه وطلعه شقه شيماء وخبطه ع الباب وفتحت شيماء</p><p></p><p>شيماء : ايه الزياره المفاجأه دي</p><p>الهام : جايين نسلم عليكي قبل منسافر</p><p></p><p>وصف الهام " ست في اواخر الستين حلوه وبيضه أوي لهطة قشطه وتخينه وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار ومدلدلين وكسها كبير وبشفايف كبار "</p><p></p><p>فايزه : هتوحشيني ياشوشو بجد</p><p></p><p>وصف فايزه " ست في اواخر الاربعينات حلوه وبيضه أوي لهطة قشطه وجسمها مشدود وطيزها كبيره وعاليه ومدوره وبزازها كبار ومدلدلين وكسها كبير وبشفايف كبار "</p><p></p><p>شيماء : انتو بجد بحس وانا بينكم انكم عيلتي</p><p>الهام : واحنا بنحبك ياشوشو</p><p>نعمه : اصل طاهر لما عرف ان الجماعه مسافرين قال يتكلم معاهم شويه</p><p>شيماء : ماشي يانعمه انا نازله مع سهام وخده راحتكم</p><p></p><p>ونزلت شيماء وسبيتهم وقبلت سهام وركبه التاكس مع هاني</p><p></p><p>شيماء : ازيك ياهاني</p><p>هاني : تمام</p><p>شيماء : كنت مختفي فين</p><p>هاني : كنت بخلص حاجات في البلد ولسه راجع</p><p>سهام : معانا خلاص من النهارده كل يوم</p><p>هاني : اه تمام خلاص</p><p></p><p>وصله الشيراتون ونزلو ودخلو الكافيه</p><p></p><p>نروح عند نعمه في شقه شيماء</p><p></p><p>طاهر نايم ملط ونعمه وفايزه والهام ملط وبيمصه زبره وطاهر مش على بعضه وقام مسك فايزه ونيمها على طرف السرير ورفع رجلها ونزل يمص كسها</p><p></p><p>طاهر : كسك نفس كس الهام ونعمه</p><p>فايزه : اي اه اه</p><p>نعمه : فايزه اجمد واحده فينا ورشا اجمل بس امكانيتها مشفنهاش</p><p>فايزه : انتي المهلبيه بتاعتنا</p><p>طاهر : لازم رشا تيجي تحتي</p><p>نعمه : هحاول بس اصبر عليا</p><p></p><p>وقف طاهر وحط راس زبره بين شفايف كس فايزه وبيلعب</p><p></p><p>فايزه : اه اي اف دخله ياطاهر حرام عليك</p><p>طاهر : اختك لبوه قوي يانعمه</p><p>الهام : طلعه لامها يا طاهر</p><p>طاهر : مش كنتو جبتو رشا تجرب وادخل عليها هي كمان</p><p>نعمه : لسه وقتها مجاش اصبر كله هيجي تحت زبرك</p><p>طاهر : انا كنت تعبان على فايزه دي جامد جدأ</p><p></p><p>دخل طاهر زبره كله مره واحده في كس فايزه</p><p></p><p>فايزه : ااااااااه</p><p></p><p>وفضل طاهر يدقر جامد جدا</p><p></p><p>فايزه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نامت الهام جنب فايزه ورفعت رجلها ونعمه نامت فوق الهام وضع 69 وبيمصه كس بعض ساب طاهر فايزه ودخل زبره في كس الهام وناك بسرعه وقوه</p><p></p><p>الهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نزلت نعمه من فوق الهام ونامت جنبها ورفعت رجلها فخرج طاهر زبره من كس الهام وراح لنعمه ودخل زبره في كسها وناكها بكل قوه</p><p></p><p>نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>فلقست الهام جنب نعمه راح مبعبصها طاهر ودخل صباعه كله وطلع زبره من كس نعمه ودخله في طيز الهام كله مره واحده</p><p></p><p>الهام : ااااااااااه</p><p>طاهر : اثبتي يامره</p><p></p><p>فضل طاهر يدقر في طيز الهام جامد لحد مشاف نعمه بتفلقس جنب الهام وبتهز طيزها راح مطلع زبره من طيز الهام ودخله طيز نعمه</p><p></p><p>نعمه : اااااااااه</p><p></p><p>وهو بيدقر في نعمه بص لفايزه</p><p></p><p>طاهر : طاهر متفلقسي زيهم كده يامره خلينا نشوف جمال خرم طيزك</p><p>فايزه : انا عمري محد لمسه</p><p>طاهر : حلوته طيز كبيره وبيور دي اجمل متعه ياله فلقسي</p><p>فايزه : طب براحه عليا</p><p>طاهر : النيك مفيهوش براحه فلقسي يامره</p><p></p><p>فلقست فايزه وفتحت طيزها بايدها وظهر لطاهر خرم طيزها اللي هيجه فدخل صباعه في كسها وجاب عسل ودهن خرم طيزها وبدء يبعبص فيها ويدخل صباعه وهو بينيك نعمه</p><p></p><p>فايزه : اي اه اي اي</p><p>طاهر : لا اجمدي داحنا دخلين على معركه جامده</p><p></p><p>خرج طاهر زبره من طيز نعمه وبدء يدخله في طيز فايزه براحه لحد مدخل الراس</p><p></p><p>فايزه : ااااااااه</p><p></p><p>بدء طاهر يسرع ويدخل جزء جزء لحد مدخل كله</p><p></p><p>فايزه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ناك طاهر جامد جدا وفايزه تتلوى تحته لحد ما نامت على وشها وطاهر فوقها مش راحمها وبدات تسحف قدامه من وجع نيك الطيز وطاهر مكنه فوقها لحد منزل لبنه فيها</p><p></p><p>طاهر : مبروك التعشيره الاولى ياحبيبتي</p><p>نعمه : عشرتها الجامده</p><p>طاهر : وانا احرم طيزها اني ارويها دي مكنه معرفش جوزها مش بينيك طيزها ازاي</p><p>الهام : ايوه كده ياجوز بنتي يارجلنا</p><p>فايزه : نيك الطيز ده متعه قوي بس متعب وصعب</p><p>نعمه : اطلبي من جوزك ينيكك في طيزك عشان توسعي وتتمتعي</p><p>فايزه : حاضر</p><p></p><p>قامه استحمه سوا ونزلو شقه نعمه</p><p></p><p>نروح عند سهام وشيماء في الفندق</p><p></p><p>جناح كبير في الفندق وقاعده بلدي وجالس فيها عشره عرب وامامهم الشيش وبها حشيش والخمور والمزه والاكل امامهم كبسه وعليها فخده خروف وشغاله الاغاني وسهام وشيماء لبسين بدلتين رقص عباره عن اندر وبرا وبيرقصه رقص فاجر وكل شويه يدخله يغيره بدله ويخرجه يهيجوهم اكتر ودخله اخر مره لبسه قمصان وخرجه قعده في وسطهم واللي يعزم بكاس واللي يعزم بالشيشه واللي يبوس واللي يمسك البزاز وقلعوهم القمصان وبدأه يرضعه من البزاز الكبار ويلعبه في الكس وقلعه ملط وبدات سهام وشيماء يمصه ازبارهم وقام اتنين من الرجاله ونيموهم ع الارض وبدأو يمصو اكساسهم وغيرهم يرضعه بزازهم ويبدلو مع بعض وسهام وشيماء هاجه ع الاخر</p><p></p><p>سهام : اه اممم اي</p><p>شيماء : اه اااف اي</p><p></p><p>مسك سهام راجل منهم ورفع رجليها ودخل زبره في كسها ومسك شيماء واحد تاني ورفع رجلها ودخل زبره في كسها وبدأو ينيكو جامد</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>شويه ونام واحد ع الارض وقعدت سهام على زبره بكسها وفضلت تقوم وتقعد بسرعه</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ومسك واحد شيماء وخلاها تفلقس ودخل زبره في كسها وبدء ينيك جامد</p><p></p><p>شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>مسك سهام اللي نايم تحتها وخدها في حضنه وجه واحد تاني ودخل زبره في طيزها ودقر جامد</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>جه واحد قدام سهام ودخل زبره كله في بقها ونكها</p><p>ورفع اللي بينيك شيماء رجل واحده فتح لها الحوض ودخل زبره في كسها ودقر جامد وجه واحد وخد رجلها اللي مرفوعه في حضنه ودخل زبره في طيزها ودقر جامد</p><p></p><p>شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وجه واحد كمان دخل زبره في بق شيماء ونكها وشويه وقامه ونامت شيماء على الارض على وشها ونام واحد فوقها ودخل زبره في خرم طيزها وناكها جامد</p><p></p><p>شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قام واحد وخد سهام من شعرها ودخل اوضه النوم وراح معاه اتنين نام واحد على طرف السرير وطلعت سهام قعدت على زبره بكسها وطلع واحد تاني ع السرير ودخل زبره في طيزها وجه واحد تالت وهو واقف ع الارض دخل زبره في كسها ونكوها نيك ثلاثي</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>شويه وقعده سهام وشيماء جنب بعض ع الارض ونزلو لبنهم عليهم جماعه وقامت سهام وشيماء استحمه وكانه وخدين الفلوس مقدم وخرجه ركبه التاكس مع هاني</p><p></p><p>هاني : مالكم الليله كانت تقيله ولا ايه</p><p>شيماء : عشره</p><p>هاني : ينهار واتفشخته طبعا</p><p>سهام : فرتكونا</p><p>هاني : تروحه تنامه بقا</p><p></p><p>وصل هاني قدام العماره ونزلو الابطال وطلعه العماره</p><p></p><p>طلع النهار وبدايه يوم جديد سهام نايمه في حضن شيماء وقلعين ملط وصحيت على رنه تليفونها وكانت نعمه</p><p></p><p>سهام : ايوه</p><p>نعمه : انتي مروحتيش المدرسه</p><p>سهام : مقدرتش انزل اتكسرت امبارح انا وشيماء</p><p>نعمه : طب مروحتوش المدرسه بس عندنا جيم ولازم نروح</p><p>سهام : هصحي شيماء واشوف هنقدر نروح ولا لا</p><p></p><p>قامت سهام ورفعت شيماء بعبوص جامد في طيزها</p><p></p><p>شيماء : اااي</p><p>سهام : اصحي يا فجره عشان الجيم هتقدري تروحي</p><p></p><p>قامت شيماء وسهام ودخله الحمام ومقدروش يروحه فكلمه نعمه</p><p></p><p>سهام : روحي انتي مع الجماعه احنا مش هنقدر ننزل</p><p>نعمه : ماشي ياجامدين</p><p></p><p>لبست سهام وراحت شقتها وكملت نوم وجهزت نعمه وركبت التاكسي مع سيد وراحت ع الجيم ووصلت وقبلت شاديه ومنى ومنه ودخله محل اللانجيري</p><p></p><p>سعاد : ازيكم يا ابطال</p><p>شاديه : احنا جامدين قوي</p><p>سمر : انتو جامدين جدا</p><p>منى : بس ايه رايك اتكيفتي</p><p>سمر : انا اتفشخت</p><p>منه : اي خدمه يصغنن</p><p>سعاد : سهام وشيماء فين</p><p>نعمه : مقدروش يجو النهارده</p><p>منى : فين عبير</p><p>سعاد : راحت مع ماما مشوار من امبارح ومرجعوش لسه</p><p>شاديه : حفله كبيره ولا ايه</p><p>سمر : كانه خرجين مع مدام هدى</p><p>منى : هي هدى عرفت ولا ايه</p><p>شاديه : عرفت ايه</p><p>منى : اصل ولاد منال فتحه مياده بنتي وزينه بنت هدى وكنت هقولها بس شكل هدى عرفت</p><p></p><p>خرجت حسناء من المخزن وخرج وراها غمري</p><p></p><p>شاديه : كنتو بتعملو ايه يا اشقيه</p><p>حسناء : اصل لازم الاصطباحه بتاعه غمري كل يوم والنهارده يومي</p><p>منه : وبيصبح حلو</p><p>حسناء : بابا حلو طبعا</p><p>غمري : ازيكم يا ابطال</p><p>نعمه : تمام يابطل</p><p></p><p>طلعت منى الموبيل واتصلت بهدى</p><p></p><p>منى : ازيك ياحبيبتي</p><p>هدى : ازيك يا حبي</p><p>منى : منال وعبير عندك</p><p>هدى : طبعا</p><p>منى : انتي عرفتي اللي عملوه في البنات</p><p>هدى : اه عرفت</p><p>منى : طب اتوصي شويه عشان مياده</p><p>هدى : من عنيه</p><p>منى : سلام</p><p></p><p>وقفلت منى السكه وكلمت المجموعه</p><p></p><p>منى : منال وعبير عند هدى عشان عندهم حفله كبيره</p><p>شاديه : طب ياله عشان نتمرن</p><p></p><p>ودخله غيره وبدء التمرين</p><p></p><p>نروح عند منى في البيت</p><p></p><p>روحت منى بعد التمرين ودخلت لقت عادل وزينه ومياده وسمير قعدين في الانتريه</p><p></p><p>مياده : ماما جت</p><p>سمير : جبتلك حبيبك اهو ياحبي</p><p>منى : ازيك ياواد ياعادل مش بتسال يعني نسيت مرات عمك</p><p>عادل : انا اقدر انسى القمر بس مشغول في الشغل</p><p>منى : شغل برضه ولا البت حبيبه جننتك</p><p>سمير : بصراحه البت قشطه متتسبش</p><p>منى : انا قابلت زينه في الجيم انبارح فقولت ابعتلكم نتغدا سوا النهارده</p><p>زينه : انتي حبيبتي يامرات عمي ياعسل</p><p>منى : وفرصه سمير ومياده منزلوش النهارده</p><p>سمير : انا منزلتش عشان عادل وزينه واحشني فقولت اقعد معاهم</p><p>مياده : وانا كمان</p><p>منى : بصو بقا انا بحب اخش في الموضوع على طول زينه ومياده ولادي واحب انهم يبقو تحت سيطرتي فانا عايزاك ياعادل انت وسمير تسيطره عليهم</p><p>عادل : ازاي مش فاهم</p><p>منى : زينه ومياده مفتوحين ومش عايزاهم يتهانه زي ماحنا اتهانه فهتمتعوهم ويبقو تحت سيطرتكم انتو الاتنين مفهوم</p><p>عادل : ياشراميط</p><p>سمير : فجرين كمان</p><p></p><p>رن موبيل منى وكانت هدى</p><p></p><p>منى : ايوه ياحبيبتي</p><p>هدى : ايه رايك نعمل شبكه البنات عندي على عيال منال الاسبوع ده</p><p>منى : ايوه كده ميجيبها الا نسوانها انا موافقه</p><p>هدى : ياله سلام</p><p></p><p>قفلت منى التليفون</p><p></p><p>منى : ياله يا عادل هتقوم مع سمير وتمسكه البنات كل واحد هيبدء باخته وبعد كده تبدله في حد عنده اعتراض</p><p>عادل : انا جاهز</p><p>سمير : وانا جاهز</p><p>زينه : تحت امركم</p><p>مياده : تحت امركم</p><p>منى : المفاجأه شبكيتكم على عيال منال في الفيلا عند هدى الاسبوع ده مبروك</p><p></p><p>قام عادل مسك زينه وسمير مسك مياده وبدأو يبوسوهم</p><p></p><p>منى : انا هعمل الغدا واتفرج عايزاكم تفشخوهم</p><p></p><p>مسك عادل زينه قلعها وسمير قلع مياده</p><p></p><p>عادل : وانا بقول عليكي لسه نونه طلعتي فاجره</p><p>زينه : اعتبرني تحت امرك وبتاعتك من النهارده</p><p></p><p>فضل عادل يبوس ويقفش في زينه وسمير يبوس ويقفش في مياده لحد ما جسمهم ساب ووقعه ع الارض فنزل عادل وسمير وفتحه رجليهم وبدأو يمصه كسهم</p><p></p><p>عادل : يابنت المتناكه ايه الكس ده</p><p>زينه : اااااه</p><p></p><p>مصه كسهم لحد منزلو شهوتهم</p><p></p><p>زينه : اه اي اااح اي</p><p>مياده : اي اممممم اه</p><p></p><p>وقف عادل وسمير وقلعه وعدلوهم عشان يمصه ازبارهم وبدات زينه تمص زبر عادل ومياده تمص زبر سمير لحد ما ازبارهم شدت قوي فنزل عادل ورفع رجل زينه ودخل زبره في كسها وسمير نفس الوضع مع مياده وناكه بكل قوه</p><p></p><p>زينه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>فضله ينيكو في كسهم ع الوضع ده كتير ومنى بتعمل الغدا وبتتفرج وقام عادل وبدل مع سمير وناكه على نفس الوضع شويه ونام سمير على الارض وقعدت زينه على زبره بكسها وبدات تقوم وتقعد</p><p></p><p>زينه : اه اه اه اه</p><p></p><p>مسك عادل مياده وزنقها في الحيطه ووشها للحيطه ودخل زبره في كسها وبدء ينيك بغباء</p><p></p><p>مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>فلقست مياده وزينه جنب بعض ودخل عادل زبره في طيز مياده ودخل سمير زبره في طيز زينه ودقره جامد</p><p></p><p>مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>زينه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نزل عادل لبنه في طيز مياده وسمير في طيز زينه</p><p></p><p>عادل : مش هنبادل بالمكن بتاعنا ياصاحبي</p><p>سمير : نبادل ياصاحبي</p><p>عادل : نظبطها الاسبوع ده ونعمل تبادل ونتمتع</p><p>سمير : ماشي كلامك ياصاحبي</p><p>زينه : واحنا بعد منكتونا ملناش نصيب معاكم في الليله دي</p><p>مياده : هي اللي بتتناك بيبقا ليها راي يازوزه</p><p>عادل : لا متخافيش ياموزه انتي وهي انتو ليكم حفلات كتير معانا بس اصبري عليا</p><p>زينه : انت شفت المكنه عامله ازاي ودي مينفعش تتساب</p><p>عادل : انتي كسك ده حكايه ومتخفيش هتتناكي كتير معايا</p><p>سمير : ومعايا</p><p></p><p>نروح عند هدى في الفيلا</p><p></p><p>اوضه فيها سريرين وقعده منال وعبير</p><p></p><p>عبير : هو في ايه مش فاهمه</p><p>منال : عملنا غلطه كبيره</p><p>عبير : ايه اللي غلطنا فيه</p><p>منال : جينا ننتقم من سهام فدخلنا منطقه هدى</p><p>عبير : ازاي</p><p>منال : عارفه البت مياده بنت منى اللي زين ومازن بينكوها</p><p>عبير : اه البت الفاجره اللي عايزه تتناك ليل نهار هي وبنت عمها</p><p>منال : اهي بنت عمها دي</p><p>عبير : زينه مالها</p><p>منال : طلعت بنت هدى ومياده بنت منى تبقا بنت اخو محمود جوز هدى</p><p>عبير : ينهار مش فايت داحنا هنتقتل كده</p><p>منال : عماله تقوليلي هخليكي الملكه اديكي ضيعتينا</p><p>عبير : بصي هو مفيش غير حل واحد</p><p>منال : ايه هو</p><p>عبير : هنقعد نستسمحها ونقدم الطاعه واكيد هتسمحنا</p><p>منال : وبعدين</p><p>عبير : اصل هي اكيد عارفه بنات الشرميط هيطلعه ايه يعني</p><p>منال : دانا هبوس رجلها</p><p>عبير : ماحنا كلابها وبنبوس ايه الجديد</p><p>منال : الجديد هنجوز البنات لاخواتك</p><p>عبير : صح كده</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>شاديه وعصام ناكو بنتهم ملك ومنى خلت سمير ابنها ناك اخته مياده وعملت تبادل بين سمير ومياده وعادل واخته زينه وطاهر ناك فايزه وهدى حبسه منال وبنتها عبير نشوف ايه هيحصل الجزء ده</p><p></p><p>تاني يوم الصبح سهام نايمه ملط صحيت سهام على تليفونها بيرن بصت لقت على خطيب ندى ردت</p><p></p><p>سهام : الو</p><p>علي : صباح الخير يأحلى سوسو</p><p>سهام : صباح النور</p><p>علي : كيفك شكلك لسه نايمه</p><p>سهام : اه مش عندي حاجه اعملها ولسه بدري ومش هروح المدرسه</p><p>على : مفيش حد عندك ولا ايه</p><p>سهام : ندى وكريم نايمين عند اسماء</p><p>علي : ايه رايك اعدي عليكي ونروح نفطر بره</p><p>سهام : لا انا مش قدره اخرج</p><p>علي : اقولك انا هجيب فطار واجيلك ونفطر سوى نص ساعه واكون عندك</p><p></p><p>قفل علي السكه وقامت سهام دخلت الحمام واول ما نزلت الميه على جسمها مدت ايد على حلمت بزازها والاخرى على كسها واول ما لمست كسها شعرت بالقشعريره تسري في جسمها كله وكانها اول مره ولم يكن في ذهنها الا صوره بزاز ندى ورجليها المفتوحه وعلي يمص حلماتها ويلعب في كسها وينيكها بزبره الكبير الذي حلمت به في كسها قررت سهام ان تستمتع وتجعله ينيكها استحمت وخرجت الى الغرفه وفتحت دولاب الملابس واختارت طقم داخلي اسود اندر وبرا ولبستهم وراحت تشوف نفسها في المرايه</p><p></p><p>سهام " وااااو اسود على جسم ابيض جنان "</p><p></p><p>ولبست فوقه تنوره طويله مفتوحه الى الركبه مشدوده تبرز طيزها وكسها المنتفخ وبلوزه ضيقه شفافه يخرج منها بزازها وعملت مكياج خفيف وسشورت شعرها وتعطرت بعطر رومانسي فواح وراحت الى المرايه مره اخرى تتأمل نفسها</p><p></p><p>سهام " انا هايجه قوي وهسلم نفسي لعلي انا حبيت زبره ولازم اتناك منه النهارده واللي يحصل يحصل "</p><p></p><p>قطع تفكير سهام رنه تليفونها</p><p></p><p>سهام : الو</p><p>علي : افتحي ياسوسو انا طالع</p><p></p><p>راحت سهام ع الباب وفتحت ودخل ويادوب قفلت الباب</p><p></p><p>علي يصفر : وااااااو ايه الجمال ده ياسوسو</p><p></p><p>وحط الفطار على السفره ومسك ايدها يقبلها</p><p></p><p>علي : هنفطر فين</p><p>سهام : في الانتريه</p><p></p><p>شال علي الفطار وذهب الى الانتريه وحط الفطار وفرشه ع الترابيز وبدأه فطار وعلي كل كلامه عن لبسها ومكياجها وعطرها وسهام مبسوطه جدا من كلامه فطره وقام علي يغسل ايده وشالت سهام الاكل ورجع علي جلس على الكنبه</p><p></p><p>سهام : اعملك شاي ولا قهوه</p><p>علي : لا متعمليش أي حاجه تعالي بس وهاتي كوبيتين</p><p></p><p>جابت سهام كوبيتين وجلست على طرف الكنبه وصب علي عصير وتقدم قربها</p><p></p><p>علي : اشربي ياسوسو ياعسل</p><p>سهام : بس ياولد انا حماتك</p><p>مسك علي ايدها : ممكن اطلب منك طلب</p><p>سهام : خير</p><p>علي : انا عايزك</p><p>سهام : انا وعدتك اكون ملكك بس بعد ما تتجوز ندى</p><p></p><p>بعد ما شربه العصير مسك علي ايدها في ايده بيحسس عليها وهو ينظر الى شعرها الكيرلي الاحمر اتسعت عيناه وأبرقت وراح يتأمل محاسنها ويقترب لتنزل عيناه إلى بزازها الكبار يتأمل الفارق بينهم وهو يحسس على يديها وقرب منها</p><p></p><p>علي : عطرك يجنن يدوخ</p><p></p><p>ويقترب بانفاسه الحاره الحارقه لتستنشق العطر فبسها من صدرها وطلع على رقبتها العاريه</p><p></p><p>سهام : علي</p><p></p><p>لم تكمل الا وشفته اخذت شفتاها في قبله طويله لحس فيها شفايفها واعطاها لسانه تمصه واعطيته لسانها يمصه</p><p></p><p>علي : ما احلى شفايفك ياسوسو</p><p></p><p>يقول ذلك وهي تعيد له لسانها يرتشف رحيقها بينما ايديه تعبث بصدرها وهو يمص شفتها مره ورقبتها مره اخرى ويداعب حلمه اذناها</p><p></p><p>سهام : اممممم اي امممممم اه</p><p>ويهمس علي : احبك</p><p></p><p>سهام كانت في عالم تاني لا تعلم متى فك زراير بلوزتها وقلعها البراه ما حست الا بكفه على لحم بزازها ويفرك احدى حلماتها والاخرى يمتصها بشفتيه</p><p></p><p>وسهام تصيح : اه اي امم اه اح اح اح</p><p></p><p>واستمر في ذلك يتنقل بين حلمه واخرى وفجاه سحبها وانزلها على الارض ومددها واعتلاها ورجع يقبل ويمص شفايفها ورقبتها وصدرها واحست بزبره على كسها ولسه علي لابس هدومه</p><p></p><p>سهام : اه اي اممم اه اه</p><p></p><p>سحبته سهام على جسمها اكثر وفهم علي انها تريد زبره ضغط بجسمه لحد ما ضغط بزبره على تنورتها الخفيفه وراس زبره تفشخ شفرات كسها استمر يحك زبره على كسها ويمص في كل مكان من جسمها بشفايفه التي لاتتوقف لم تتحمل اكثر من ذلك تشنج جسمها وارتعشت بقوه</p><p></p><p>سهام : اه اه علي علي</p><p>ويهمس في اذنيها وهو يلحسها : ياعيون علي دي اول رعشاتك ياقلبي واليوم حتكون كتير رعشاتك</p><p></p><p>حضنته سهام بكل قوتها وهي تمص شفايفه وتعطيه لسانها يمتصه وتحس انه يمتص قلبها معه يترك شفتيها وينزل على بزازها يعطيها نصيبها من المص واللحس وينزل الى باقي جسمها ويدخل لسانه في سرتها وبعد ان اثارها يبدا يفتح سوسته تنورتها ويسحبها مسكتها سهام بطرف صوابعها مسك علي يديها يبوسها</p><p></p><p>علي : اريدك عاريه امامي</p><p></p><p>وافتكرت سهام انها كانت تحلم بهذه الليله فتركته سحبها وبان له الاندر الاسود الخفيف اللي اكيد الان عليه ماء شهوتها ضمت سهام فخدها فباسها فوق فخادها ويلحسها بلسانه فارتخت له سهام ففتح رجليها ليمص ويلحس باطن فخديها يقرب لسانه من كسها يرفع طرف الاندر ويحط باطن لسانه على كسها ويلحس</p><p></p><p>انتفضت سهام : اااااه اااااه اااااح اااااح</p><p></p><p>يواصل علي تعزييب كس سهام بلسانه فوق وتحت ويتوقف وينظر اليها وسهام تنظر اليه وكانها تساله لماذا توقفت وكانه فهم سؤالها وحط شفته السفليه بين شفرات كسها ومسك بالشفه الاخرى شفرت كسها يمتصها بل كانه بيقتلعها ويعاود للشفره الاخرى ويفعل بها مثل اختها لم تتمالك سهام نفسها وارتعشت رعشه اكبر من اللي قبلها وضمت فخادها على راسه ويواصل المص والبوس واللحس وفجاه قام علي وقلع ملابسه وبدا يقلع البوكسر وينظر لعينها واول ما قلع البوكسر وينط زبرو امامها بعرضه وطوله شهقت سهام وبرقت ومسكته بيديها وهي تجلس امامه على الارض وبدات تبوس رأس زبره وتلحسها ولحست كل حته في وادخلته في فمها وبدات تمصه جامد وعلي مستمتع فمسك رأسها ودقر بقها بغباء وكان زبره يدخل حتى زورها فادخله وتركه حتى احمر وجهها فاخرجه وضربها بالقلم جامد لانه وجدها خبره جدا</p><p></p><p>علي : عجبك</p><p></p><p>لم ترد سهام عليه فنام علي عليها وبدا يبوس ويمص ويلحس شفايفها وزبره يدق ابواب كسها بس المره دي اللحم على اللحم وقام ورفع رجلها ومسك زبره وضرب به فوق كسها</p><p></p><p>سهام : أي أي</p><p></p><p>ادخل علي راس زبره بين شفايف كس سهام ويطلعه وينزله ففقدت سهام القدره على الكلام</p><p></p><p>سهام : اه اه اه اح اح اح</p><p></p><p>يزيد في تحريك زبره وسهام تنتفض تحته الى ان ارتعشت الرعشه الثالثه</p><p></p><p>طلع علي وهو يهمس : سوسو حبيبتي تحبي ادخله</p><p></p><p>تهز سهام راسها له بنعم</p><p></p><p>علي : احبك</p><p>سهام : وانا احبك اكثر</p><p></p><p>ادخل علي راس زبره في كس سهام وهو ينظر لعيونها وسحبه ودخله مره اخرى وسهام تتلوى تحته وسحبه ودخله اكثر سحبت سهام وسط علي عليها ورفعت جسمها عليه فاستقر زبر علي كامل في كسها وبدا يخرجه ويدخله شويه شويه وبدا يسرع</p><p></p><p>علي : احبك لم اعاشر مره مثلك بحياتي</p><p>سهام : انا لك افعل بي ماتشاء</p><p>علي : من اول لحظه شفتك فيها قلت المره دي لازم تكون ليا</p><p>سهام : انا بتاعتك اعتبرني زوجتك عشيقتك</p><p>على : بجد</p><p>سهام : اه ياعلي سهام من نصيبك انا لك وانت فحلي</p><p></p><p>من نشوتها لم تعرف ماذا تقول</p><p></p><p>سهام : اه اه اه اح اح اح ياعلي</p><p></p><p>جت الرعشه الرابعه فحضنها بقوه وامتص شفتيها وعنقها وكل شي قريب من فمها ورجع مره اخرى يدك حصون كسها المشتاق الذي فجر شهوته وزاد في نيكه لسهام وهي مثاره جدا</p><p></p><p>سهام : نيك كسي بقوه نيك اه اه اه اح اح اح</p><p></p><p>جت رعشت سهام الخامسه وهو بدا ينتفض</p><p></p><p>علي : اجيبهم فين</p><p>سهام : جوه كسي ارويه بلبنك ياحبي انت</p><p></p><p>وبدا يقذف لبنه وهو يمص لسانها ولعابها واحست سهام بحراره لبنه في كسها الذي ارواه واخذها في احضانه وهو يقبل شفايفها ورقبتها وبزازها</p><p></p><p>علي : لم اذق الجنس بهذا الشكل الا معك اليوم</p><p>سهام : ولسه دانا هنسيك كل الحريم اللي عرفتهم قبلي اليوم انت فتحت باب شهوتي لك ولن تتوقف بعد اليوم ابدا</p><p>علي : عايز منك طلب</p><p>سهام : انت مبتخلص طلباتك قول</p><p>علي : عايزك تسبيلي ندى النهارده اقعد معاها مده طويله</p><p>سهام : علي ندى كانت بنت وانت اللي فتحتها حافظ عليها عشان متبهدلهاش</p><p>علي : بشرفي ماراح اهنها بس الصراحه بحس انها مولعه وممحونه وعايز اطفي محنتها</p><p>سهام : هههههههه مثل ماطفيت محنه امها</p><p>علي : بالظبط</p><p>سهام : عايزه منك طلب</p><p>علي : تحت امرك</p><p>سهام : انت كنت بتعمل ايه في ندى اول مره قفشتكم</p><p>علي : امممم</p><p>سهام : احكي</p><p>علي : حاضر</p><p>سهام : بالتفاصيل</p><p>علي : انتي خرجتي وانا مسكت ندى واحنا واقفين وبدأت امص شفايفها</p><p>سهام : اها</p><p>علي : وبعدين جلسنا على الكنبه وهي في حضني وامص شفايفها واعطيها لساني تمصه وتعطيني لسانها حسيت انها ممحونه وتشجعت وفتحت بلوزتها شويه لم تمانع واصلت الفتح وصلت لبزازها</p><p>سهام : اها</p><p>علي : بدأت امص بزازها وحلماتها وهي تتاوه اه اه اه زادت اثارتي ورفعت تنورتها وبان لي اندرها العنابي لم تمانع فرفعت الاندر وحطيت صوابعي على زنبورها وبدات تصيح وترفع صوتها وسكتها بقبله مني على شفايفها ولما شفت انها متجاوبه وممحونه مسكت ايدها وحطيتها على زبري ولم تسحب ايدها بل بدات تمسك زبري بقوه وعرفت انها مثاره جنسيا وزودت في لعبي ومصي بكسها حتى جات شهوتها ومسكت يدي تضغط عليها فوق كسها وهي تصدر الاهات والانات وتمسك زبري بقوه قومت مسكها ودخلت زبري في كسها وفتحتها بس منزليتش ددمم</p><p>سهام : ملازم متنزلش لان البنت كانت خايفه من اللي بيحصل فيها فدمها هرب</p><p>علي : وفضلت انيك فيها بكل قوه وبصراحه كنت بفتري ونزلت لبني في بقها وبلعته ودخلتي وانتي عارفه الباقي</p><p>سهام : ويوم منكتها وكان كريم مع مروه اختك واحمد مع شيرين امك عملت فيها ايه</p><p>علي : هو انتي ليه خليتي شيرين ومروه اتناكو</p><p>سهام : عشان لو فكرت تهرب من البت ابقا معلمه عليك وحريمك تحت ايدي</p><p>علي : بس انا مكنتش ههرب انا متمسك بندى ودلوقتي متمسك اكتر</p><p>سهام : طب احكي عملت ايه لما جيت</p><p>علي : انا كنت مفكرها لوحدها وفشخت طيزها وكسها فرتكتها زي ما فرتكتك دلوقتي</p><p>سهام : طيزها وكسها زي ما فرتكتني انت نكت كسي بس</p><p>علي : وهنيك طيزك دلوقتي</p><p></p><p>وقام علي وقلب سهام عشان تفلقس وضع الدوجي ودخل زبره في طيزها وفضل يدقر جامد</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قومها علي وزنقها في الحيطه ع الواقف ودخل زبره في طيزها وشد شعرها وفضل يدقر جامد</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>حطيت سهام رجل ع الكنبه ووطيت ودخل علي زبره في طيزها وبدء يضرب بالكف على طيزها وينيك بشراسه لحد منزل لبنه في طيزها</p><p></p><p>علي : ايه رايك ياسوسو</p><p>سهام : جامد قوي ياعلي</p><p>علي : انا هنيكك كل يوم</p><p>سهام : هو انت لما شيرين طلبت منك تنكها اول مره وهي سكرانه كنت عارف انها بتتناك</p><p>علي : نعم هي امي بتتناك</p><p>سهام : هو انت متعرفش انها بتتناك</p><p>علي : لا معرفش</p><p>سهام : اديك عرفت</p><p>علي : ومروه اختي بتتناك</p><p>سهام : مروه بتتناك منك ومن كريم وهتتجوز كريم</p><p>علي : وكريم هيتجوزها وهو عارف اني بنكها</p><p>سهام : كريم ميعرفش بس مش هيمانع وهتنكوها سوا لما تبادلو زي متفقنا</p><p>علي : جوازي من ندى هيفتح متعه كبيره للكل</p><p>سهام : متعه نار</p><p></p><p>قام علي مسك سهام رفع رجلها ودخل زبره في كسها وفضل يدقر</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>بدل على ودخل زبره في طيزها وبينيك جامد</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قعدها علي على الارض ودخل زبره في بقها وفضل يدخل ويطلع جامد لحد ما نزل لبنه في بقها وبلعته</p><p></p><p>علي : انا استمتعت معاكي جدا</p><p>سهام : ولسه المتعه جايه لما تتجوز ندى</p><p></p><p>فضلو يتكلمو كتير وشويه قام علي خد شور ونزل وبعد خروج علي من عند سهام قامت دخلت الحمام واستحمت وكل تفكيرها في اللي حصل بينها وبين علي وانها انتصرت ووصلت لزبره وخليته نكها واتصلت بشيماء</p><p></p><p>سهام : انا مش هقدر اجي الجيم النهارده</p><p>شيماء : اشمعنا يعني</p><p>سهام : تعبانه جدا وهريح</p><p>شيماء : ماشي ياحبي</p><p></p><p>وقفلت سهام السكه</p><p></p><p>نروح عند اسماء في الشقه</p><p></p><p>احمد نايم وواخد ندى في حضنه وكريم واخد اسماء في حضنه</p><p></p><p>نرجع فلاش باك</p><p></p><p>احمد واسماء قاعدين جنب بعض وكريم وندى جنب بعض واستاذ خالد مدير احمد واسماء في الشغل قاعد وجانبه مدام فاطمه مراته والرجاله بالبوكسر والحريم بالقمصان وبيشربو شيشه والفاكهه والاكل والشرب امامهم</p><p></p><p>احمد : ايه رايك يا استاذ خالد في اللوزه بتاعتنا</p><p>خالد : شكل ندى عسل وهتمتع جدا</p><p>فاطمه : وكريم كمان شكله شقي قوي</p><p></p><p>وصف فاطمه " مدام في منتصف الثلاثينات جسم فرنساوي جميله جدا شقراء بزازها صغيره ومدوره طيزها صغيره ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ولونه وردي "</p><p></p><p>اسماء : ويعجبك قوي قوي</p><p></p><p>وصف اسماء " بنت في اواخر العشرينات جميله بيضاء شعرها اسود طويل ناعم وصدرها متوسط متناسق وطيزها كبيره ومدوره ولها خرق نافر أحمر وحجم كسها صغير وعريض ومنفوخ وذو حمرة فاقعة "</p><p></p><p>خالد : طب منعمل حركه تبادلات عشان نحلي القاعده</p><p></p><p>قامت فاطمه وقعدت جنب كريم وندى جنب خالد وبدء خالد يبوس ندى ويمص شفايفها</p><p></p><p>وصف ندى " بنت في اوائل العشرينات جميله بيضاء وشعرها اسود طويل وناعم وصدرها صغير وطيزها صغيره ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ولونه وردي "</p><p></p><p>مسك كريم فاطمه وباسها بوسه خله جسمها ساب قام احمد وراح مع كريم وقامت اسماء وراحت مع ندى فضل خالد يبوس في ندى واسماء وقلعو ملط وقعد يلعب في بزازهم ويمص فيهم ونيمهم جنب بعض وفضل يبدل على اكساسهم مص لحد ما بقو نار</p><p></p><p>ندى : امممم اي امممم اه</p><p>اسماء : امممممم اه اي اي اي امممممم</p><p></p><p>قامت ندى واسماء وقلعو خالد البوكسر وبيمصو زبره وكريم بيبوس فاطمه واحمد قلعها القميص وبيمص بزازها وقام كريم وقلع البوكسر ودخل زبره في بق فاطمه عشان تمصه واحمد نزل يلعب في كس فاطمه بايده ودخل بلسانه يلحس في وقام ورفع رجلها ودخل زبره في كسها مره واحده</p><p></p><p>فاطمه : ااااااااااااااه</p><p></p><p>قامت اسماء وقعدت على زبر خالد بكسها راح خالد ماسك شعرها في ايده وشده وناك بسرعه جدا ويضرب بزازها بكف ايده</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نام كريم على طرف السرير ورجله ع الارض وقامت فاطمه وقعدت على زبره بكسها وفضلت تقوم وتقعد</p><p></p><p>فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قامت اسماء من على زبر خالد وقعدت ندى بكسها على زبره ومسكها خالد زي اسماء بس اشرس وأجمد</p><p></p><p>ندى : اااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>دخل احمد بلسانه على خرم طيز فاطمه يمصه وقام ودخل زبره في خرم طيزها وبدء ينيك فيها قصاد كريم زوجي كس وطيز</p><p></p><p>فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نيم خالد ندى على طرف السرير ورفع رجلها لحد كتفها وطلع فوق السرير وقعد فوق كسها ودخل زبره وفضل يقوم ويقعد</p><p></p><p>ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قام احمد وقامت فاطمه ومسكها باسها من شفايفها وهما وقفين ورفع رجل على ايده ودخل زبره في كسها وقام كريم ودخل زبره في خرم طيزها</p><p></p><p>فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ساب خالد ندى ووقف ع الارض وفلقست اسماء قدامه على طرف السرير ودخل زبره في خرم طيزها وناك خوابير جامد</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ميلت فاطمه ع السرير ورفع احمد رجل واحده وفتحلها الحوض قوي وطلع كريم زبره من طيز فاطمه ودخله في كسها مع احمد وناكه جامد</p><p></p><p>فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قعدت ندى واسماء جنب بعض ع الارض ومسك خالد زبره وفضل يدعك في لحد ما نزل على وشهم لبنه الساخن ولحست اسماء وندى اللبن من على وش بعض وقعدت فاطمه على الارض امام احمد وكريم وفضلو يدعكو في ازبارهم لحد ما نزلو اللبن على وشها ومسكت فاطمه زبر احمد ومسحت اللبن من على وشها بيه ولحست اللبن كله وبلعته ومسكت زبر كريم ولسه هتمصه راح كريم تبول على وشها وبزازها غسلهم نظر اليه احمد والى خالد في صمت</p><p></p><p>خالد : ايه اللي عملته ده ياكريم</p><p>احمد : الجو كان سخن بس اكيد مكنش قاصد اهانه ياباشا</p><p>كريم : انا اسف بس فكرت كله متاح</p><p>فاطمه : ده متعه قوي ياخالد</p><p>خالد : ده كده ميول جديد ياحبيبتي</p><p>فاطمه : واستمتعت بيه ياحبيبي</p><p>خالد : طب اجربه معاكي بقا</p><p>فاطمه : ياله ياحبيبي اتبول انت واحمد عليا انا واسماء وندى ده متعه جدا</p><p>خالد : طب ياله يا احمد</p><p></p><p>وقام احمد وخالد وانضمت ندى واسماء جنب فاطمه وبدء احمد وخالد يتبولو عليهم وهما مستمتعين جدا</p><p></p><p>خالد : ده طلع الواد كريم خبره</p><p>كريم : هو مكنش قصدي بس طلع حلو</p><p>فاطمه : انت جميل ياكريم</p><p>اسماء : وفي متعه تانيه للراجل تحب تجربها</p><p>خالد : احب جدا</p><p></p><p>قامت اسماء ووقفت قدام خالد وقعدته على الارض وحطيت كف رجلها على كتفه وبدات تتبول عليه شافت فاطمه خالد مستمتع راحت قامت وعملت نفس الحركه مع كريم وندى مع احمد وبعد مخلصه تبول مسكه التلات رجاله اكساسهم مص وتقطيع لحد منزلو شهوتهم وقامو كلهم استحمو سوا ولبس خالد وفاطمه ومشيو وقعد احمد وكريم وندى واسماء يتكلمو</p><p></p><p>احمد : البت ندى كانت متألقه النهارده</p><p>كريم : واسماء كمان كانت جامده</p><p>احمد : اول ما كريم اتبول على فاطمه وخالد قفش انا قولت اترفدنا بس فاطمه طلعت لبوه</p><p>اسماء : طب ايه مش هتجرب ندى يااحمد</p><p>احمد : نجرب</p><p></p><p>ومسك احمد ندى بوس وتقفيش ورماها ع السرير ورفع رجليها ودخل زبره في كسها مره واحده</p><p></p><p>ندى : ااااااااااااه</p><p>كريم : واحنا هنفضل نتفرج</p><p>اسماء : اكيد لا</p><p></p><p>ونزلت اسماء مسكت زبر كريم ومصته شويه وقومها كريم ونيمها جنب ندى ورفع رجلها ودخل زبره في كسها جامد</p><p></p><p>اسماء : اااااااااه</p><p>احمد : افشخها ياكريم اختك مبتهداش</p><p>كريم : ولا ندى ولا سهام بيهدو العيله كلها هايجه</p><p></p><p>نام احمد ع السرير وقعدت ندى على زبره بكسها وسندت على صدره وفضلت تقوم وتقعد</p><p></p><p>ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>راح نايم كريم جنب احمد وقعدت اسماء نفس وضع ندى وفضللت تقوم وتقعد جامد</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قام احمد ودخل زبره في طيز اسماء ونكوها زوجي طيز وكس وناكه جامد</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وقامت اسماء وقعدت ندى بطيزها على زبر كريم وظهرها ليه فمسكها كريم نيمها على صدره ونكها جامد وجه احمد ورفع رجل ندى ودخل زبره في كسها ونكوها زوجي</p><p></p><p>ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قام احمد وخد ندى وخلاها تفلقس ودخل زبره في طيزها وناك بسرعه</p><p></p><p>ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وفلقست اسماء جمب ندى ودخل كريم زبره في طيزها وناك جامد</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وفضل احمد وكريم يدقرو جامد لحد ما نزلو لبنهم في طيازهم ونام احمد في حضن ندى ونام كريم في حضن اسماء</p><p></p><p>نرجع من الفلاش باك</p><p></p><p>نروح عند هدى في الفيلا</p><p></p><p>منال نايمه ع السرير ملط وايدها مربوطه في السرير بكلبش ورجلها مرفوعه ومربوطه مع ايدها ومفشوخه وعبير مربوطه في سرير جنبها نفس الوضع دخلت هدى ومعاها معدات التعذيب ومسكت الكرباج وفضلت تضرب الاتنين على فخادهم وبزازهم وطيزهم وركبت مشبك في حلمه كل بز من بزازهم وربطيته في الكلبش وضربت بزازهم بالخرزانه</p><p></p><p>عبير : ااااااه</p><p>منال : ااااااه سمحيني ياستي وكل حاجه هتتصلح</p><p>هدى : مسمعش صوت واحده فيكم</p><p></p><p>مسكت هدى الصاعق الكهربائي وكهربت شفايف كسهم وزنبورهم وخرم طيزهم وحلمه بزازهم</p><p></p><p>عبير : ااااااه ارحميني ياسيتي</p><p>منال : ااااااه هخلي عيالي يصلحه غلطيتهم سمحيني</p><p></p><p>سبيتهم هدى مربوطين وراحت جابت مكنتين نيك ومركبه في كل مكنه زبرين كبار وركبت لكل واحده مكنه زبر في طيزها وزبر في كسها وشغلت المكن</p><p></p><p>عبير : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>منال : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>سبيتهم هدى وخرجت وهما بيصوته ورجعت هدى بعد مده فكت المكن وبدات تضربهم بالكرباج</p><p></p><p>منال : اااااااه</p><p>عبير : اااااااه</p><p></p><p>وقفت هدى فوق السرير عند منال وفتحت رجلها ورفعت القميص وبان لمنال كس هدى الجبار</p><p></p><p>منال : كسك جامد قوي ياستي</p><p></p><p>عملت هدى حمام على منال وفي بقها</p><p></p><p>هدى : انتي مشرفاني شويه لسه العقاب طويل وهظبط يوم تكوني عندي في الفيلا ومعاكي عيالك وكل واحد معاه شبكه للبنات وفرحهم هيكون مع عادل ابني</p><p>منال : تحت امرك ياستي</p><p>عبير : بس سمحتينا ياستي</p><p>هدي : هنخلص الخطوبه وتكملي خطيتك وياريت تنجحي</p><p></p><p>سبيتهم هدى متكلبشين زي مهما وخرجت وشويه واتفتح باب الاوضه ودخل مجموعه زنوج ملط عددهم كتير وطلع واحد ع السرير عند منال وضربها جامد بالكف على فخادها ودخل زبره كله مره واحده في كسها</p><p></p><p>منال : ااااااااه</p><p></p><p>وطلع واحد تاني عند عبير ودخل زبره كله مره واحده في كسها</p><p></p><p>عبير : ااااااااه</p><p></p><p>طلع اتنين ودخلو ازبارهم في بقهم وناكه جامد شويه وضربوهم بالاقلام على وشهم وفكوهم ونام واحد على طرف السرير وقعدت منال عليه بكسها وبدات تقوم وتقعد عليه وجه واحد تاني وهو واقف دخل زبره في طيزها</p><p></p><p>منال : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>زنجي اخر خله عبير تفلقس قدامه ع السرير وضرب فخدها بالكف جامد ودخل زبره في كسها ودقر جامد</p><p></p><p>عبير : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وبدله عليهم شويه ع الاوضاع دي ومسك زنجي منال وشالها في حضنه ودخل زبره في كسها وفضل ينيك جامد ودخل زنجي تاني زبره في طيزها وبقه يرفعوها وينزلوها على ازبارهم</p><p></p><p>منال : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>مسك زنجي عبير ونيمها على طرف السرير ورفع رجلها ودخل زبره في كسها ودقر جامد وبدلو عليها</p><p></p><p>عبير : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وفضله الزنوج يبدلو على كس وطيز منال وعبير وينيكه زوجي لحد ما فشخوهم وعيطه جامد من قوه النيك والضرب وشلوهم رموهم في وسط الاوضه وبدأو ينزلو لبنهم عليهم غرقوهم وبعد ما لبنهم نزل كله بدأو يعمله حمام عليهم غسلوهم من اللبن وانفتح الباب ودخلت هدى</p><p></p><p>هدى : كفايه كده سيبوهم</p><p></p><p>انصرف كل الزنوج</p><p></p><p>هدى : ايه رايك يا شرموطه انتي وهي بعد مكنت هخليكي ايدي اليمين يامنال بقيتي مبوله من النهارده منال : انا اسفه ياسيتي وعيالي تحت رجلك</p><p>هدى : هتخرجي من هنا انتي وهي تبدأو تنفزو خطيتكم</p><p>منال : تحت امرك ياسيتي</p><p>هدى : وهسيبك يومين وتكلميني تقوليلي العيال جاهزين يتجوزو البنات</p><p>منال : اعتبريه حصل</p><p>هدى : ياله امشو</p><p></p><p>قامو منال وعبير ولبسه ومشيو</p><p></p><p>نروح عند نعمه في الشقه</p><p></p><p>نعمه قاعده بقميص النوم وقاعد طاهر وامامه الشيشه</p><p></p><p>طاهر : تصدقي امك الهام وفايزه اختك واحشوني</p><p>نعمه : واكيد انت كمان واحشتهم</p><p>طاهر : بس انتي بقيتي جامده قوي</p><p>نعمه : من ساعه معرفت سهام وشيماء والشله كلها وانا اتغيرت خالص</p><p>طاهر : اه على شيماء دي ياما تعبت عليها</p><p>نعمه : ومفكرتش تزنقها وتغتصبها ليه</p><p>طاهر : ولما تصوت وتفضحني</p><p>نعمه : طب جرب كده</p><p>طاهر : على ضمنتك</p><p>نعمه : قوم اطلع دلوقتي زمنها صحيت</p><p></p><p>قام طاهر وطلع عند شيماء ورن الجرس وفتحت شيماء</p><p></p><p>طاهر : كنت عايزك في موضوع ياست شيماء</p><p>شيماء : اتفضل ياطاهر تعاله ادخل</p><p></p><p>ودخلت شيماء ودخل وراها طاهر وقفل الباب وقعدت في الانتريه وقعد طاهر</p><p></p><p>شيماء : خير ياطاهر</p><p>طاهر : بصراحه وبدون مقدمات انا تعبان عليكي جدا ونفسي تبقي في حضني ليله</p><p>شيماء : بس كده انت تأمر اعتبرني بتاعتك دلوقتي بس هخش اغير واجيلك</p><p></p><p>قامت شيماء ودخلت تغير هدومها وقام طاهر وقلع ملط خرجت شيماء من الاوضه ولبسه طقم الملكه بتاع التعذيب وفي ايدها كرباج</p><p></p><p>شيماء : لسه زبرك موقفش طب خليه نايم عشان مش هتحتاجه النهارده</p><p>طاهر : ايه ده</p><p>شيماء : دي ليلتي ودخلتي عليك</p><p>طاهر : نعم</p><p></p><p>ضربت شيماء طاهر بالكرباج</p><p></p><p>شيماء : اقلع البوكسر</p><p></p><p>قلع طاهر البوكسر وضربته شيماء بالكرباج على طيزه ورجله وطلعت كلبش وكلبشت ايده وطلعت حبل وخليته فلقس ولفت الحبل عليه كتفته ع الوضع ده ودخلت جابت كريم وزبر صناعي حزام ولبسته ودهنت خرم طيزه وبعبصته</p><p></p><p>طاهر : ااااه انا ميتعملش فيا كده انا راجل</p><p></p><p>وقفت شيماء ورا خرم طيزه ودخلت الزبر الصناعي في طيزه وبدأت تنيك</p><p></p><p>طاهر : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شيماء : استمتع وسيب نفسك</p><p></p><p>الباب خبط قامت شيماء تشوف مين لقت نعمه فتحتلها شيماء وهي لبسه الزبر شفيتها نعمه</p><p></p><p>نعمه : انتي بتنيكي مين</p><p></p><p>ودخلت نعمه تشوف طاهر راحت شيماء زقاها في الارض وخدت ايدها ورا ضهرها وكلبشيتها ورفعت الجلبيه وطبعا مفيش اندر ودخلت الزبر في طيزها ونكتها</p><p></p><p>نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شيماء : جوزك كان طالع ينكني</p><p>نعمه : وايه يعني ماحنا لاي حد وكله بينكنا جت ع الراجل التعبان</p><p>طاهر : هو انتي بتتناكي يانعمه</p><p>شيماء : اه بتتناك وهتتناك وانت مش هتفتح بقك ياخول ياللي لسه نيكاك وهخليك خول العماره</p><p>طاهر : انا مش معترض انا بسال بس</p><p>شيماء : لا اطمن رجاله العماره كلها بتنكها ولو ظبط معايا هتنيك حريم العماره كلها</p><p>نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>طلعت الزبر من طيز نعمه ودخلته طيز طاهر وناكت جامد</p><p></p><p>طاهر : ااااه ااااه موافق موافق اعمله فيا اللي انتو عايزينه</p><p>شيماء : عقبال التعشير ياحبيبي</p><p>نعمه : هو هيتعشر</p><p>شيماء : طلما بقا خول يبقا هيتعشر</p><p>نعمه : مبروك يادكري هتتناك من رجاله وهتبقا خول</p><p></p><p>قامت شيماء وفكت نعمه ونعمه فكت طاهر وقومته</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>على راح لسهام الشقه ونكها وكريم واحمد وخالد عملو تبادل مع بعض وكان كريم واخد اخته ندى وهدى عذبت منال وعبير وعملت عليهم حفله زنوج وشيماء ناكت طاهر نشوف الجزء ده ايه هيحصل</p><p></p><p>بدات سهام تحضر الغدا وجه كريم وندى واسماء واحمد وجلسو على السفره وسهام شارده الذهن</p><p></p><p>ندى : مالك ياسوسو انتي مش على طبيعتك</p><p>سهام نهضت : انا تعبانه وهدخل ارتاح شويه</p><p></p><p>دخلت سهام غرفتها وطرحت نفسها على سريرها لم تشعر بنفسها الا على رنين تليفونها نظرت له انه علي خطيب ندى</p><p></p><p>سهام : الو</p><p>علي : مساء الحب لأغلى ورده</p><p>سهام : مساء الخير الساعه كام دلوقتي</p><p>علي : الساعه سبعه وانتي نايمه</p><p>سهام : ايوه</p><p>علي : حد جنبك</p><p>سهام : لا</p><p>علي : وحشتيني اموووه ياريتني جنبك ياريتك في حضني دلوقتي نفسي ابوس شفايفك وامص لسانك مشتاق اليكي قوي</p><p></p><p>مدت سهام ايدها على كسها اللي صحي من نومه</p><p></p><p>يواصل علي كلامه : مشتاق لحضنك وبزازك اااه عايز امص حلاماتك البارزه صورتهم في خيالي صورتك كلك لم تفارقني وانتي تحتي عريانه</p><p></p><p>ويد سهام تدعك كسها بقوه</p><p></p><p>وبدات سهام تتاوه بصوت خافت : اه اه اه</p><p>وعلي يكمل كلامه : وكان زبي في كسك نفسي احس بحرارته الان</p><p></p><p>قالت سهام في نفسها " اه ياعلي حتى وانت بعيد عني بتهيجني "</p><p></p><p>ارتفعت تاوهات سهام : اه اه اه اح</p><p>سمعها علي وهي تتاوه : انتي بتعملي ايه انتي بتلعبي في كسك</p><p></p><p>لم تجب سهام عليه</p><p></p><p>علي : اه يارتني عندك انا اللي هبسطك والحسلك كسك واشرب شهوتك</p><p>سهام بصوت عالي : اه اه اه اح اح</p><p></p><p>وارتعشت رعشه قويه وضمت فخادها على بعض</p><p></p><p>علي : نزلتي شهوتك اه ياممحونه اوعدك اني اعوضك واطفي محنتك</p><p>سهام : انت مجنون</p><p>علي : مجنون بحبك ياسوسو بشرفي انا كل شويه افكر في اللي حصل بينا وعطرك لسه مجنني وطعم شفايفك وحشني</p><p>سهام : طب ودلوقتي انت عايز ايه</p><p>علي : انا جاي عندكم النهارده الساعه 8</p><p>سهام : طيب وايه الجديد</p><p>علي : انا عايزك انتي اللي تقابليني الاول جيبلك هديه مش عايز حد يشوفها</p><p>سهام : حاضر</p><p>علي : وعايز منك حاجه كمان</p><p>سهام : خير</p><p>علي : عايزك تلبسي تنوره قصيره او فستان قصير بس بدون ميكون حاجه تحته</p><p>سهام : شكلك اتجنينت انت عايزني اكون عريانه قدامك وده عادي لكن هتهيج عليا وتنكني قدام ندى وانا مش عايزه اعرف ندى انك لمستني عشان متزعلش لاننا متفقين بعد الجواز</p><p>علي : انا عارف بس اعملي ده وهحاول ابقا هادي</p><p></p><p>قفل علي السكه وقامت سهام من سريرها وخرجت تتفقد البيت ذهبت لغرفه كريم لقيته ماسك الموبيل وبيكلم حسناء فيديو وحسناء ملط</p><p></p><p>سهام : طب متجيبها ونام معاها بدل المحن اللي بتعمله ده</p><p>كريم : حاضر هخليها تيجي وافشخها</p><p></p><p>خرجت وقفلت الباب عليه وراحت لغرفه ندى لقيتها على جهاز اللاب بتتفرج على سكس</p><p></p><p>سهام : ايوه بقا بتذكري وتتعلمي يالبوه</p><p>ندى : ايوه ياسوسو عشان ابقا خبره اكتر واعرف امتع</p><p>سهام : براحتك ياقطه</p><p></p><p>خرجت سهام وقفلت الباب على ندى ودخلت الحمام خلعت قميصها ودخلت تحت الدش وتركت الماء على جسمها خرجت سهام من الحمام وجلست امام المراه تظبط نفسها وقامت تدور على ما ستلبسه فتحت الدولاب واخرجت فستان قصير فوق الركبه ويظهر صدرها وعملت مكياج وعملت شعرها وعطرت جسمها وخرجت وذهبت الى غرفه ندى وفتحت الباب عليها لقيتها بتظبط نفسها مثلها تماما</p><p></p><p>سهام : ندى حبيبتي انتي لبسه الفستان ع اللحم</p><p>ندى : اه ياسوسو</p><p>سهام : اشمعنا يعني</p><p>ندى : علي اللي طلب مني كده شكله عايز ينكني</p><p>سهام : مش اتفقت معاه ميعملش حاجه تاني الا بعد الجواز</p><p>ندى : هحاول مسلملوش ياسوسو</p><p>سهام : بصي سبيني اقعد معاه النهارده واتفق معاه اتفاق لو وافق عليه هخليه ينيكك براحته</p><p>ندى : ماشي ياسوسو</p><p></p><p>خرجت سهام وقفلت الباب ودخلت على كريم لقت حسناء نايمه ع السرير وكريم رافع رجلها ومدخل زبره في كسها وبينكها جامد</p><p></p><p>حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>سهام : ايوه ياجامد</p><p>كريم : هفرتكها ياسوسو</p><p>حسناء : ده مفتري قوي</p><p>سهام : ايه انت مش عارف ان علي جاي الساعه 8</p><p>كريم : هفرتك الفجره دي وهطلع</p><p>سهام : ماشي يابطل نيكه سعيده يالبوه</p><p>حسناء : شكرا ياطنط</p><p></p><p>خرجت سهام وقفلت الباب وذهبت الى ندى مره اخرى</p><p></p><p>سهام : علي جاي دلوقتي</p><p>ندى : وانا جاهزه</p><p>سهام : بصي بقا انا عايزاه هتكلم معاه في موضوع اول لما يجي انتي اعملي قهوه لحد ما اتكلم معاه ولما اخرج ادخلي انتي بالقهوه هكون ظبتلك الدنيا وبراحتك معاه</p><p>ندى : حاضر يا احلى سوسو</p><p></p><p>خرجت سهام من عند ندى ودق جرس الباب راحت سهام فتحت الباب بسرعه ودخل علي يتلفت حوله</p><p></p><p>سهام : مالك في ايه</p><p>علي : حد هنا</p><p>سهام : اه ندى وكريم ادخل اتفضل</p><p></p><p>دخل علي الانتريه وبيده كيس صغير واول ما دخلت سهام الانتريه وقفلت الباب رمى الكيس على التربيزه ولف وفتح ايده لسهام وتقدم اليها واخذ يديها وسحبها اليه بدون أي كلام التهم شفتيها ودفعها على الحائط وهو يمتص شفتيها ويمسك صدرها بكفيه اعطاها لسانه لتمصه وريق فمه يرويها وكانها عطشانه وتعطيه لسانها ليمصه وينزل بيده اليسرى على كسها ومسكه بكل كفه</p><p></p><p>سهام : ااااه براحه مالك</p><p>علي : مش لبسه اندر كنت عارف انك هتقلعيه</p><p>سهام : انت تأمر يا سيدي علي</p><p></p><p>استمر علي في تقبيل وجهها ورقبتها وينزل بيده الاخرى تقفش طيزها اللبن وهو بيعصر كسها بيد وبالاخرى يقفش فلقه طيزها ومدت سهام يدها الى زبر علي امسكته لتدعكه وقد كان منتصب جدا وتسحبه على كسها فجاه ترك كسها وطيزها ورفع فستانها وقبض بكفه لحم كسها</p><p></p><p>سهام : اه اه اي اي</p><p></p><p>فتحت سهام رجلها عشان يقبض على كسها اكتر وهو يمتص كل ما يقابل فمه لم تعد سهام تستطيع المقاومه ولازلت تدعك زبره بقوه وتسحبه من خلف ملابسه نحو كسها</p><p></p><p>علي : عايزاه</p><p>سهام : اه عايزاه دلوقتي جوه كسي</p><p>علي : يمكن حد يدخل</p><p>سهام : مش هيدخل حد</p><p></p><p>رفع علي الفستان ونزل بنطلونه وخرج زبره كالحديد امامها مسكته بيدها وسحبته اليها فتقدم علي اليها ورفع رجلها اليسرى وحط زبره على مدخل كسها ودفعه شويه شويه حتى استقر داخل كسها</p><p></p><p>سهام : ااااااااه</p><p></p><p>نزل علي بكفيه الاثنين يعصر طيازها</p><p></p><p>علي : امسكي برقبتي</p><p></p><p>تمسكت سهام برقبته فرفعها من طيازها ورفع رجلها على ايده وزبره في كسها وحضنها في حضنه</p><p></p><p>سهام : اه اه اه ياعلي</p><p></p><p>صار علي يطلعها وينزلها على زبره بكل قوه وهي تصيح وهو يسكت صيحاتها بفمه يمص شفايفها ولسانها</p><p></p><p>سهام : اه اه اه ياعلي</p><p></p><p>جت شهوة سهام وعلي لازال يدك كسها بزبره وغير الوضع وزنقها في الحيطه وهي واقفه وظهرها له ودخل زبره في كسها وفضل يدقر جامد حتى بدا ينزل لبنه داخل كسها</p><p></p><p>علي : اه</p><p></p><p>نزل لبنه الحار يكوي كسها</p><p></p><p>سهام : عشرتني ياعلي</p><p>على : انتي بقيتي بتاعتي</p><p>سهام : هبقا بتاعتك بس بشرط</p><p>علي : ايه هو</p><p>سهام : اوعي تسيب ندى</p><p>على : وانا اقدر ابعد عنكم</p><p></p><p>تقدم علي من سهام ومسك راسها بين يديه وثبتها وهو ينظر في عيونها وبدا يمص شفايفها</p><p></p><p>علي : احبك هو انتي مبسوطه معايا</p><p>سهام : اكيد لو انا مش مبسوطه مش هسلمك نفسي</p><p></p><p>سحبها من يديها وراح مسك الكيس</p><p></p><p>علي : دي هديه بسيطه اتمنه تعجبك</p><p>سهام : ايه هي الهديه</p><p>علي : فستان وكريم معطر امريكي يستعمل هنا</p><p></p><p>ومسكها علي من كسها</p><p></p><p>اكمل علي كلامه : عايزك تلبسهولي في اقرب وقت</p><p></p><p>اخذت سهام الكيس وخارجه راح ضربها على طيزي</p><p></p><p>سهام : اي</p><p>علي : ابعتيلي ندى وارجوكي سبيني معها فتره طويله</p><p>سهام : وبعدين</p><p>علي : متخفيش مش هيحصل اللي في بالك الا يوم دخلتي عليها</p><p>سهام : مانت دخلت ياحبيبي</p><p>علي : متخفيش مش هلمسه</p><p>سهام : لا المسه براحتك مش اتفقنا خلاص</p><p>علي : حاضر هنكها</p><p>سهام : في كسها وجامد</p><p>علي : حاضر هفشخها</p><p></p><p>خرجت سهام من عند علي وهي تضحك لقت ندى رايحه جايه في الصاله</p><p></p><p>ندى : اتاخرتي ياسوسو</p><p>سهام : كنت عايزه علي في موضوع مهم لمصلحتك ومصلحته اتكلمت معه فيه</p><p>ندى : القهوه بردت</p><p>سهام : انا هعمله غيرها</p><p>ندى : وبراحتك وسبيني زي مسيبتك ياسوسو</p><p>سهام : حاضر</p><p>ندى : فاهماني طبعا اصل انا شوفت كل حاجه</p><p>سهام : فاجره وطلعه لامك</p><p></p><p>ضحكتلها سهام واسرعت ندى الى الانتريه واول مدخلت ندى وقفلت الباب خلفها دخلت سهام الى اوضه نومها وقفلت الباب خلفها وقلعت فستانها الذي كانت ترتديه على اللحم واول ما قلعت شمت ريحه لبن علي اللي لسه بينزل من كسها وتذكرت سهام انه يختلي بندى</p><p></p><p>تسألت سهام " ماذا يفعل في ندى الان "</p><p></p><p>مدت سهام يديها على كسها اللي لسه مبلل من لبن علي تتحسسه واغمضت عيناها وراحت تتخيل ماذا يفعل الان في ندى وتأخذ اللبن وتلحسه بلسانها وقامت لبست فستانها وراحت على باب الانتريه وفتحت الباب براحه ونظرت فرأت علي يمتص شفتيها الورديتان ورقبتها وينزل لبزازها الصغيره يمتص الحلمه وينتقل للاخرى يلاعبها بفمه الشقي وندى مسبله عيونها مستمتعه بما يفعله بها</p><p></p><p>ندى : اه اي اه اممم</p><p>سهام في سرها " البت طلعالي فجره جدا "</p><p></p><p>بدء علي يباعد بين رجول ندى ويظهر كسها الصغير وسهام تدعك في كسها على الباب مع رطوبته من اللبن اثارها ذلك تماما وزادت اهاتها الى ان ارتعش جسمها فتسحبت سهام الى الحمام وتشطفت وخرجت متجها الى حجرتها فتذكرت كريم وحسناء فذهبت لتنظر عليهم فتحت الباب فسمعت صوت اهات حسناء</p><p></p><p>حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>كريم زانق حسناء في الحيطه وظهرها له ومدخل زبره في طيزها وبيرزع جامد شويه نزلها كريم ع الارض وفلقست ومسك كريم شعرها وشده ودخل زبره في طيزه ودقر جامد</p><p></p><p>حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قفلت سهام الباب وراحت على غرفتها ومسكت الكيس اللي جابه علي وخرجت الفستان ولبسته كان لونه اخضر بحمالات على الاكتاف ومفتوح من الامام والخلف لفوق الركبه بقليل مشدود على جسمها كل مفاتنها ظاهره اخذت العلبه المعطره فتحتها شميتها انها كريم رائحته فواحه فاخذت منها شويه على صوابعها ورفعت الفستان دهنت بها كسها وخرم طيزها واتجهت الى المراه تنظر لنفسها بالفستان انه يبرز حلماتها بقوه وباقي جسمها حتى كسها مرسوم وظاهر تماما لانها من النساء التي كسها بارز للاعلى لتحت بطنها</p><p></p><p>تكلم سهام نفسها " تريدني كذلك ياعلي ساكون لك اكثر مما تتصور ساكون في ابها صوره دانا الملكه وهفرتك زبرك "</p><p></p><p>تعصر سهام بزازها وحلماتها وتتاوه : اه اه</p><p></p><p>لم يقطع تفكيرها الا خبط على الباب وفتح كريم الباب ودخل</p><p></p><p>كريم : بتعملي ايه ياسوسو يابطل</p><p>سهام : كنت بتشطف</p><p>كريم : سيبه علي مع ندى وبتستحمي</p><p>سهام : هو استاذني ينكها</p><p>كريم : وطبعا كان بينيكك قبلها</p><p>سهام : بصراحه اه</p><p>كريم : وبعدين ولما يهرب ويفضحنا</p><p>سهام : لا علي ده بقا في ايدي خلاص</p><p>كريم : ماشي ياسوسو</p><p>سهام : ايه رايك نتفرج عليهم</p><p>كريم : زي مكنتي بتتفرجي عليا</p><p>سهام : انت فشخت البت</p><p>كريم : دي مينفعش معاها الا الفشخ كده</p><p>سهام : طب ياله نروح نتفرج</p><p>كريم : ياله</p><p></p><p>راح كريم وسهام امام الباب اللي كانت سهام سيباه مفتوح ووقفت هي وكريم يتفرجو وكان علي منيم ندى على ظهرها على كنبه الانتريه وفاشخ رجلها جدا ومدخل زبره في كسها وبينيك جامد جدا</p><p></p><p>ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>سهام : اف الواد جامد قوي</p><p>كريم : ما الزبر ده كله كان لسه في كسك</p><p>سهام : وانا بشبع نيك</p><p>كريم : طب فلقسيلي بقا اخدك واحد حلو واحنا واقفين كده</p><p>سهام : هي البت حسناء فين</p><p>كريم : سيبها جوه اوضتي عشان رجعلها</p><p>سهام : فشخت كسها كفايه</p><p>كريم : دانا هفرتكها كمان شويه</p><p></p><p>فلقست سهام ودخل كريم زبره في كسها وناك جامد</p><p></p><p>سهام كاتمه صوتها : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>طلعت حسناء ووقفت جنبيهم تتفرج عليهم</p><p></p><p>حسناء : انت مبتشبعش نيك</p><p>كريم : مانتي لو بتتفرجي معانا لازم تتعبي</p><p></p><p>وقفت حسناء جنبهم تتفرج من الباب وشافت علي وندى</p><p></p><p>حسناء : مين الجامد اللي بيفشخ ندى ده</p><p>كريم : ده علي خطيبها</p><p></p><p>مسكت حسناء بزاز سهام وطلعتها وبتمصهم وكريم بدل ودخل طيز سهام وبيدقر جامد</p><p></p><p>سهام بصوت مكتوم : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>حسناء بتبص على علي : ايه الزبر الجامد ده</p><p>كريم : نفسك فيه</p><p>حسناء : اه جدا</p><p>كريم : في اقرب وقت ياروحي هتكوني تحته</p><p>حسناء : ياريت ياحبيبي ده يفلقني نصين ويمتعني</p><p></p><p>طلع علي زبره من كس ندى وخلاها تفلقس ودخل زبره في طيزها وناك بقوه</p><p></p><p>ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قعد علي ندى ع الارض ودخل زبره في بقها تمصه ونزل لبنه على وشها اول ما كريم شاف لبن علي زبره انفجر في طيز سهام ونزلت حسناء ع الارض تمص كس وطيز سهام وبلعت كل اللبن ومصت زبر كريم وندى مسحت وشها بزبر على ولحست كل اللبن ولبس علي وندى هدومهم وقعدو جنب بعض واخذ كريم حسناء ودخلو الاوضه ودخلت سهام المطبخ وجابت عصير ودخلت عليهم لاقيتهم قعدين ماسكين ايد بعض شافها علي</p><p></p><p>علي : ياسوسو كده كتير بنفسك</p><p>سهام : ندى نسيتي تضيفي خطيبك النهارده فجبتلكم عصير</p><p>علي وهو يشرب العصير : تسلم ايدك ياسوسو</p><p>سهام : انبسطو</p><p>علي : جدا ياحبيبتي</p><p>سهام : انت تامر بس</p><p>ندى : هقوم اعملك القهوه</p><p></p><p>اول مخرجت ندى واغلقت الباب وعلي كالعاده مسك ايد سهام وحط شفايفه على شفايفها يمتصها بكل قوته ولف احدى ايديه خلف ضهرها والاخرى مسك بها احد بزازها يعصره وترك شفايفها واتجه الى خدها يبوسه والى حلمة اذنيها يلحسها ويهمس في اذنيها</p><p></p><p>علي : احبك اعشقك</p><p>سهام : اه اه ياعلي حرام عليك</p><p>رجع علي مره اخرى لشفايفها : اسقيني من رحيق لسانك</p><p></p><p>اخرجت لسانها له يمتصه وترك لسانها واعطاها لسانه اخذته بين شفايفها تمصه</p><p></p><p>سهام : ايس كريم ده ولا ايه</p><p>علي : دي شهوه الجنس</p><p>سهام : فرتكت البت ندى</p><p>على : فشختها</p><p></p><p>خبطيت ندى وزقت الباب ودخلت بالقهوه ودخل كريم وخطيبته حسناء وقعدو يتكلمه كتير وكانت حسناء تنظر لعلي نظرات سكس وعلي خد باله وركز معاها</p><p></p><p>حسناء : انا هستاذنكم وهمشي</p><p>علي : وانا كنت نازل استني اوصلك في طريقي</p><p>كريم : هنتعبك ياصاحبي</p><p>علي : انت حبيبي ياكريم</p><p>كريم : طب هقوم انا وحبيبتي نقول كلمتين بره ع السريع</p><p>علي : براحتك يامعلم</p><p>سهام : بيقول كلام حلو الواد كريم ده</p><p>علي : طب بعد اذنك ياندى انا عايز ماما في كلمه قبل مامشي</p><p>ندى : اتكلم ياعلي براحتك انا وسوسو مش بنخبي حاجه على بعض وعلى فكره انا عارفه انك نكتها قبلي النهارده</p><p>سهام : ندى دي فاجره</p><p>ندى : بس هسيبكم براحتكم برضه</p><p></p><p>قامت ندى خرجت فقام علي ومسك سهام بذراعيه ولفها واتى من خلفها يمص منبت شعرها واذنيها وزبره واقف في منتصف طيزها</p><p></p><p>علي : اه لو الليله انام بحضنك</p><p></p><p>اثارها علي على الاخر فحطيت راسها على كتفه وتلف له فمها يمتص شفتيها ويده تقبض على بزازها</p><p></p><p>سهام : كفايه خلاص تعبت</p><p>ادارها علي لموجهته : عايز اشتهيكي اشتهي ده</p><p></p><p>وهو يقبض بكفه على كسها</p><p></p><p>سهام : خلاص بكره</p><p>علي : بعيد</p><p>سهام : كلها ساعات ياحبيبي</p><p></p><p>يضربها بكفه على فلقه طيزها</p><p></p><p>سهام : ااااه</p><p>علي : طالعه من بقك زي العسل</p><p></p><p>يحوطها علي بذراعه من خصرها ويبوس خدها ويتجه للباب خارجا واول ما خرج وندى كانت بالصاله اتت ندى حضنها ايضا من خصرها وهي تنظر اليه وباسها بوسه سكس نار من شفايفها</p><p></p><p>ندى : هتوحشني</p><p>علي : وانتي ياقلبي</p><p></p><p>وودع سهام ببوسه على خدها</p><p></p><p>علي بصوت عالي : ياله ياكريم كفايه كده ولا اقعد شويه كمان</p><p></p><p>جوه الاوضه عند كريم</p><p></p><p>كريم : زي متفقنا سبيله نفسك خالص وهو انتي بتقولي نظراته بتقول عينه منك</p><p>حسناء : متخفش انا خبره وعارفه اجيبه ازاي من غير محسسه ان انا اللي عايزه</p><p>كريم : ماشي ياخبره</p><p></p><p>ومسكها كريم باسها بوسه سكس</p><p></p><p>بره في الصاله</p><p></p><p>علي بصوت عالي : ياله ياكيمو كفايه كده</p><p>ندى : متسيب الواد براحته</p><p>علي : شكل كريم بيعوم</p><p>سهام : لا كريم يعجيبك قوي</p><p>علي : مباين من المكنه اللي معاه</p><p>سهام : طب توصلها بس ملكش دعوه بيها</p><p></p><p>اتفتح باب اوضه كريم وخرج كريم وحسناء</p><p></p><p>علي : متخليك شويه كمان</p><p>كريم : لا تمام يامعلم</p><p>سهام : خلي بالك من حسناء ياعلي</p><p>علي : في عيني ياسوسو</p><p>كريم لحسناء : تطمنيني عليكي اول متوصلي</p><p>حسناء : حاضر</p><p></p><p>ونزل علي وحسناء وقفلت الباب سهام ومسكت ندى من كتفها ودخله الحمام سوا يستحمه</p><p></p><p>سهام : الواد فرتك النونو ياموزه</p><p>ندى : ده فشخه</p><p>سهام : يعني الواد كيفك النهارده يهيمانه</p><p>ندى : زي مكيفك ياسوسو</p><p></p><p>استحمه وخرجه كل واحده داخله اوضيتها</p><p></p><p>سهام : تصبحي على خير ياقلبي</p><p>ندى : وانتي من اهل الخير يا حبي</p><p></p><p>راحت سهام على الاوضه بتاعتها ونامت ملط</p><p></p><p>نروح العربيه عند علي وحسناء وهما في الطريق</p><p></p><p>علي : انتي عامله ايه مع كريم</p><p>حسناء : تمام قوي</p><p>علي : ايوه ياجامد دانا واخدك منه عشان اوصلك بالعافيه</p><p>حسناء : بس بقا متكسفنيش</p><p>علي : شكله كان مستمتع جامد</p><p>حسناء : مانت كمان كنت مستمتع ع الاخر</p><p>علي : بس انتي جامده جدا</p><p>حسناء : أنت شايفني جذابه</p><p>علي : انتي صاروخ</p><p>حسناء : يعني اعجبك</p><p></p><p>اتفجأه علي من الجمله وركن السياره على يمين الطريق وبص ليها في زهول وهي تنظر اليه</p><p></p><p>حسناء : تحب تنيكني</p><p></p><p>لم يتكلم علي وكان ينظر اليها وكانت الرغبة في عينيها</p><p></p><p>علي : انتي بتقولي ايه</p><p>حسناء : أنت عاجبني</p><p>علي : انتي عارفه بتقولي ايه</p><p>حسناء : أنا عايزاك تنكني دلوقتي</p><p>علي : هو كريم مش مسيطر ولا ايه</p><p>حسناء : كريم جامد بس انا مش بشبع نيك</p><p></p><p>رفعت حسناء ركبتيها إلى صدرها وببطء رفعت الجيبه إلى وركيها وبدات تلعب في كسها لم يستطيع علي رؤية أي شئ كان الظلام حالك نظرا لان الزجاج فاميه اسود</p><p></p><p>حسناء : أنا هأفضل العب في نفسي كده مش نفسك تنيكني</p><p>علي : انا نفسي جدا بس مينفعش</p><p></p><p>فتحت حسناء البلوزه ليخرج أحدى بزازها فأضاء علي اﻷنوار الداخلية ليرى امامه بزاز حسناء الصغيره وكسها اللامع وكانت حسناء تلعب في كسها الناعم بحنيه بيد وباليد الاخرى كانت تضغط بقوة على بزازها وهدفها الوحيد أن تثير علي وكانت تطلق آهات المتعه</p><p></p><p>حسناء : اممم اي امممم احححح</p><p></p><p>بدأ زبر علي يستجيب وبدأ يزداد في الحجم تحت البوكسر الضيق وأصبح الوضع غير مريح فاغلق الاضاءه وانطلق علي بالسياره الى مكان امن في الظلام ليس به احد</p><p></p><p>علي : كده كريم هيزعل</p><p>حسناء : ومين هيقول لكريم</p><p>علي : انتي مفتوحه</p><p>حسناء : وكسي قدامك عايزاك تفرتكه</p><p></p><p>بدء علي يبوس شفايف حسناء وهو يفرد الكرسي ويرجعه للخلف وحسناء تستجيب لشفتاه ويديها تعتصر بزازها الصغار وكسها مفتوح قليلاً بأصابعها وبينما تنظر إليه بعيون حالمه دفع علي بثلاثة أصابع في داخل كسها</p><p></p><p>حسناء : اااااه</p><p></p><p>وأخرجهم وأدخلهم في فمها فلحست لبن كسها بلسانها المحمر ووضعت حسناء أصابعها ثانية على كسها وبدأت تفرك زنبورها الصغير بنعومه وعينيها مغلقتين وفجأه انقبضت عضلات جسمها وأنفجرت شهوتها بعنف</p><p></p><p>حسناء : ااااااه</p><p></p><p>توقفت جميع حركات حسناء فنظر إليها علي فلم يجد أي حركة على اﻹطلاق فهي غابت عن الوعي وتنورتها مرفوعة إلى وسطها وكسها يقطر منه الماء ووجها ينساب عليه العرق وكانت بزازها ترتفع وتنخفض مع أنفاسها العميقه مسك علي بزازها وضغط عليها وهي لم تتحرك وأعتصرهم وأدخل أصبع واحد في كسها وهي ولا حركه ومسك علي إحدى بزازها في يد وكانت حلماتها ما تزال منتصبة فضغطه على الحلمه وكانت شفتيها منفتحتين قليلاً فانحنى علي عليها وقبلها وهي بدون حركة وأخذ شفتيها بالكامل في فمه وبنعومة مصهم وهي تأوهت وأبتلعت ريقها وظلت تتأوه كما لو أنها في حلم</p><p></p><p>حسناء : اه اي اممم اححح</p><p></p><p>رفع علي فخادها ووضع نفسه بينهما وأتجه إلى العمل على كسها المبلول بلسانه وبينما كان لسانه يستكشف كسها كانت يديه تداعب بزازها الناعمين بدأت حسناء تحرك فخادها وترفع طيزها بينما لسان علي يرسل موجات صادمه في كسها وفجأة امسكت حسناء رأس علي وجذبته نحو وجهها وكان وجهها ينقبض من المتعة فهجم علي على شفيفها وبدء يبوسها ويمصهم بغباء وحسناء تتأوه بصوت عالي وسكسي</p><p></p><p>حسناء : اااااممممم اااااي ااااححححح</p><p></p><p>وأخرج علي زبره المنتفض المنتصب ورفع فخاد حسناء على يديه ووجه زبره الى كسها الهأج وادخله ببطئ حتى دخل عميقاً في كسها بكل نعومه فقبضت حسناء بكسها الساخن على زبر علي مثل القفاز وبدء في نيك حسناء بكل قوه وبدأت بتحريك فخادها وتعالت تأوهاتها مع نيك علي العنيف لها الذي كان يهز السياره</p><p></p><p>حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وكان تصادم جسديهم قوي وبزازها الصغار يتأرجحان من المتعه وضع علي ساقيها على كتفه وضغط ركبتها إلى صدرها وهي بدأت تتجاوب مع دفعاته وفردت يديها لتمسك بمؤخرته وفجأة قبضت عضلات كسها بإحكام على قضيبه فإزداد شعوره بالقذف ولم يعد يستطيع التحمل أكثر من ذلك وقذف لبنه الساخن في كسها الحار وساب فخادها وسقط على بزازها ونامو على هذا الوضع</p><p></p><p>علي : انتي شرسه قوي</p><p>حسناء : مش بقولك مش بشبع نيك</p><p>علي : وياترا عجبتك ولا لا</p><p>حسناء : انت جامد قوي</p><p>علي : يعني اعتبر نفسي جوزك التاني</p><p>حسناء : اعتبرني بتاعتك من الان</p><p>علي : ماشي ياقمر هوصلك فين</p><p></p><p>واتعدله وظبطه هدمهم واتحرك علي ع المكان اللي وصفته حسناء ونزلت امام الفيلا ومشي علي وشاورت حسناء لتاكسي وراحت على عماره كريم وكلمته وطلعت فتحلها كريم الباب ودخله ع الاوضه</p><p></p><p>كريم : حصل ياموزه</p><p>حسناء : ده فشخني</p><p>كريم : جامد قوي</p><p>حسناء : ده مفتري</p><p>كريم : خدك فين</p><p>حسناء : في العربيه</p><p>كريم : ده متعود بقا</p><p>حسناء : ده متمكن</p><p>كريم : ايوه بقا</p><p>حسناء : انا لقيت نفسي عايزه انام في حضنك فجيت</p><p>كريم : وانا تحت امرك اعملك اللي انتي عايزاه انتي تأمري</p><p>حسناء : انا عايزه انام</p><p></p><p>قلعت حسناء وفضلت بالاندر والبراه وخدها كريم في حضنه ونامه</p><p></p><p>نروح عند شاديه في البيت</p><p></p><p>قامت شاديه عشان تدخل الحمام وهي رجعه فتحت الباب على ملك بنتها تطمن عليها فلقيتها نايمه ملط وبتدعك في كسها ومسكه التليفون مشغله سكس وراحه في عالم تاني دخلت شاديه ووقفت جنبها تتفرج ومحسيتش بيها</p><p></p><p>شاديه : ملك</p><p>ملك : نعم ياماما انتي دخلتي امته</p><p>شاديه : وهو في حد يسلم نفسه للجنس ويحس بنفسه</p><p>ملك : اسفه ياماما بس حسيت نفسي تعبانه قولت افك نفسي</p><p>شاديه : ومش انا وبابا قولنالك لما تتعبي قولي وهنريحك</p><p>ملك : مانته كنته نايمين وانا سخنت قوي</p><p>شاديه : مكناش نايمين كنتي خبطي كنتي هتخدي ابوكي وهو نار</p><p>ملك : والنار راحت فين</p><p>شاديه : طفاه بيها نار امك</p><p>ملك : كان بينيكك</p><p>شاديه : بنتي بقت شرموطه ايوه ياروح امك</p><p>ملك : طب وانا مليش نصيب</p><p>شاديه : بالحاله دي لازم تتناكي بدل ميحصل مصيبه هروح اجيب ابوكي</p><p></p><p>خرجت شاديه من الاوضه وراحت جابت عصام ورجعت</p><p></p><p>شاديه : معلش ياعصام بقا هتتعب النهارده بس دي ملوكه</p><p>عصام : وانا هتاخر عن ملوكه برضه</p><p>ملك : بابا حبيبي</p><p></p><p>وقامت ملك ومسكت زبره وبتقعد بين رجله مسكها عصام</p><p></p><p>عصام : لا تعالي ياقلبي لازم تتمتعي بكل حاجه في الجنس</p><p></p><p>مسكها عصام وخدها في حضنه وحط شفايفه على شفايفها وبدء يمص ويبوس وياكلهم مسبهاش الا وهي اعصابها سايبه خالص</p><p></p><p>شاديه : كفايه ياعصام البت راحت خالص</p><p></p><p>قعدها عصام في الارض وقلع ملط وادها زبره تمصه داخليته في بقها وفضلت تمص فيه لحد ما وقف على اخره قلبها عصام خلاها تفلقس وبدء يدخل زبره في طيزها براحه حته حته</p><p></p><p>ملك : اه اه اه اه</p><p>شاديه : البت دي هتطلع بطل لامها</p><p></p><p>دخل زبر عصام كله وبدء يسرع وينيك جامد</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>فضل يدقر عصام بغباء جدا وملك تصوت وطلع زبره ونام وقلها اقعدي عليه وقعدت ملك على زبره وفضلت تقوم وتقعد</p><p></p><p>ملك : اه اه اه اه</p><p>عصام : بزازك هتطلع كبيره زي امك</p><p>شاديه : اهو عشان زي امك دي سيطرت عليها بدري بس ياريت ميحصلش معاها زي امها انت فاهمني</p><p>عصام : متخفيش ياقلبي</p><p></p><p>ونيم عصام ملك جانبه ودخل زبره في طيزها وناك بسرعه ونزل لبنه في طيزها وطلعه بسرعه وخلاها تمص لبنه وتبلعه</p><p></p><p>عصام : عشرتك عشان ابرد نارك وخليتك تبلعي لبني عشان تحبيه</p><p>ملك : انا عايزه اتناك في كسي</p><p>شاديه : لا ده خط احمر خليني افرح بيكي</p><p>ملك : بس انا نفسي اتناك جامد في كسي</p><p>شاديه : اوعدك لما تتجوزي هخلي ابوكي ينيكك في جامد</p><p>عصام : وانا مش هتاخر هفشخك</p><p>ملك : ماشي ياماما بحب زبرك يابابا</p><p>عصام : ده بتاعك ياحبيبتي</p><p>ملك : عايزه اشوف البطل وهو بيتناك</p><p>شاديه : البطل لسه واخد واحد جامد</p><p></p><p>ولسه هتكمل راح عصام قلبها ورافع رجليها ومدخل زبره في كسها ونكها بكل قوه</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>ملك : ايوه بقا فرتك كسها يابابا اخيرا شفت البطل مستسلم بصراحه فكرتك مش بتقدر عليها عشان جامده قوي</p><p>عصام : جامده على مين يابت دانا البطل</p><p></p><p>ناك عصام شاديه جامد وبدل اوضاع</p><p></p><p>شاديه : ااااه يمفتري ارحمني بقا</p><p>ملك : دي ماما بتترجاك دانا قولت مبتقدرش عليها</p><p></p><p>نزل عصام لبنه في كس شاديه وقامت خرجت</p><p></p><p>ملك : تعرف نفسي في ايه</p><p>عصام : اللي نفسك في يتنفذ</p><p>ملك : حتى لو اللي نفسي في ان اهين ماما تحت رجلي</p><p>عصام : وهي امك تحت زبري هتعمل اي حاجه تطلبيها وتبقا كلبه كمان ليكي بس احنا عندنا شغل الصبح اوعدك بكره شاديه هتبقا هديه ليكي كلبه تحت رجلك</p><p>ملك : ماشي يابابا</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p></p><p>الجزء الخامس</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>علي ناك سهام وناك ندى وكريم كان جايب حسناء بينكها في اوضته ونزلت حسناء مع علي يوصلها نكها في العربيه وعصام ناك ملك بنته وملك عايزه تنيك شاديه امها وتخليها كلبيتها والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده</p><p></p><p>تاني يوم الصبح صحيت سهام جهزت الفطار ودخلت اوضه كريم تصحيه لقت كريم واخد حسناء في حضنه ونايمين</p><p></p><p>سهام : فاجره قوي البت دي اصحه ياكريم عشان نفطر مع بعض</p><p></p><p>وخرجت راحت عند ندى لقيتها نايمه ملط</p><p></p><p>سهام : البت طالعه لبوه زي امها قومي ياندى نفطر مع بعض</p><p></p><p>وخرجت وشويه وخرج كريم وحسناء من الاوضه لبسين وكانت سهام تحضر الفطار</p><p></p><p>كريم : صباح الخير ياسوسو</p><p>سهام : صباح الهنا عقبال صباحيتكم</p><p>حسناء : هي الصباحيه هتختلف</p><p>سهام : هتختلف عشان انا مش هخليها صباحيه عاديه</p><p>كريم : زي متحبي ياسوسو</p><p>سهام : اهم حاجه الواد كريم بيعجبك</p><p>حسناء : ده بيفرتكني</p><p>سهام : ومعانا هتنبصتي</p><p>حسناء : اكيد يا طنط</p><p>سهام : اسمي سوسو ايه طنط دي</p><p>حسناء : ماشي ياسوسو</p><p>سهام : اتناكتي حلو النهارده</p><p>حسناء : جدا ده فشخني</p><p>كريم : دانا مسيبتش خرم الا اما فشخته</p><p>سهام : انتي رجعتي امته</p><p>حسناء : رجعت الساعه تلاته</p><p>سهام : مش كنتي مروحه</p><p>حسناء : كنت ومروحتش</p><p>سهام : شكل اللي نفسك في حصل</p><p>حسناء : بصراحه حصل</p><p>سهام : وكيفك</p><p>حسناء : جدا</p><p>سهام : وخدك فين</p><p>حسناء : في العربيه</p><p>سهام : جريئه جدا</p><p>كريم : وجامده</p><p>سهام : بس ياريت الموضوع ده ميوصلش لندى</p><p>كريم : لا متخفيش حسناء تعجبك جدا</p><p>سهام : حكتلها عملت ايه في امها انت واحمد</p><p>كريم : اكيد ياسوسو</p><p>سهام : وايه رايك</p><p>حسناء : احنا بتوعك كلنا ياسوسو</p><p>كريم : هنفطر وهنزل اوصل حسناء المحل وهروح اقعد مع اصحابي</p><p></p><p>خرجت ندى لبسه قميص نوم</p><p></p><p>ندى : ايه ده انتي مش كنتي مروحه رجعتي امته</p><p>حسناء : روحت لقيت كريم وحشني رجعت</p><p>ندى : ايوه بقا</p><p></p><p>خلصه فطار ونزلو كريم وحسناء وبيتمشو لحد الطريق وهيخدو تاكسي والوقت بدري ومفيش حد في الشارع وحسناء لبسه تونك واسع طويل بحزام على الوسط ومفيش حاجه تحته وهما مشيين عده شب من جنب حسناء وبعبصها ومشي عادي</p><p></p><p>حسناء : ااااه</p><p>كريم : مالك ياقلبي</p><p>حسناء : الشاب ده بعبصني بعبوص وعشان خرمي مفشوخ صباعه تقريبا دخل كله</p><p>كريم : وعجبك ياقلبي</p><p>حسناء : جدا</p><p>كريم : ملبستيش الاندر ليه</p><p>حسناء : حظي بقا عشان اخد البعبوص ده</p><p></p><p>الشاب وقف ع الناصيه وعده كريم وحسناء وبصت حسناء للشب وغمزتله ومشيو جه الشب وراهم بس المره دي مشي جنبها وبعبص حسناء براحه ودخل صباعه برضه ورفع حسناء من ع الارض راحت اترمت حسناء في حضن كريم</p><p></p><p>حسناء : ااااه</p><p></p><p>مشي الشاب عادي وسبقهم</p><p></p><p>كريم : مالك ياحبي</p><p>حسناء : الواد رفعني بعبوص شالني من على الارض</p><p>كريم : انتي ايه رايك انبصتي</p><p>حسناء : انا هجت عليه</p><p>كريم : والحل نعمل ايه</p><p>حسناء : عايزه اتمتع بيه</p><p>كريم : ازاي بقا اكلمه ونروح البيت</p><p>حسناء : لا ده شغل شارع يبقا يتعمل في الشارع</p><p>كريم : ازاي بقا</p><p>حسناء : هرجع لايام زمان وشغل المراهقه</p><p>كريم : شوفي حبه تعملي ايه وانا معاكي</p><p>حسناء : هنركب ميكروباص</p><p>كريم : هنروح فين</p><p>حسناء : هنروح الموقف واول ميكروباص هيقبلنا هنركب</p><p></p><p>وعدت حسناء على الشاب اللي كان واقف مستنيهم وغمزيتله وضحكت فمشي وراهم الشاب ووصلو الموقف وركبو اول ميكروباص بس قبل ما يركبو شاورت للشاب بدماغها وركب كريم جنب الشباك في اخر كرسي وحسناء جنبه وركب الشاب جنب حسناء وفضل كريم باصص للشارع حط الشاب ايده على رجل حسناء فنظرت له وابتسمت قعد الشب يحسس على فخدها راحت قامت حسناء ورفعت التونك وقعدت بطيزها عريانه على الكرسي فادخل الشاب ايده من تحت التونك وقعد يحسس ففتحت حسناء رجلها فوصلت ايده للزنبور وقعد يلعب فيه وحسناء في دنيا تانية</p><p></p><p>كريم : ياترا فتحو المحل ولا لسه</p><p>حسناء وهي تنظر للشاب : المحل مفتوح من بدري</p><p>كريم : وفي حد بيدخل يشتري حاجه بدري كده</p><p>حسناء وهي تنظر للشاب : بيدخلو ويلفو براحتهم</p><p></p><p>فهم الشاب انها مفتوحه فأدخل ايدو تحتها فرفعت نفسها فعمل البعبوص وقعدت عليه بكسها</p><p></p><p>حسناء : ااااه</p><p></p><p>ومسكت ايد كريم جامد بايدها الاتنين</p><p></p><p>كريم : وصل المحل</p><p></p><p>هزت حسناء راسها بأه</p><p></p><p>كريم : طب خليه يشتري براحته</p><p></p><p>فضلت حسناء تقوم وتقعد وتمتع نفسها وحط الشاب ايده من تحت التونك ومسك بزازها ولعب فيهم</p><p></p><p>كريم : قوليلهم يخشو الفرع التاني واسع وفي بضاعه اكتر وهتعجبهم</p><p></p><p>فنظرت حسناء للشاب وهزت راسها بالموافقه ورفعت نفسها فادخل صباع تاني في خرم طيزها وقعدت على بعبوصين واحد في كسها وواحد في طيزها وفضلت تقوم وتقعد عليهم وتمسك في ايد كريم لحد ما جت شهوتها وطلع الشاب ايده وشدها ومسك شفيفها بشفيفه وباسها بوسه سكس نار</p><p></p><p>الشب : على جنب يا اسطى</p><p></p><p>ونزل الشب بدون اي كلام ونامت حسناء على كتف كريم ونزلو الاخر وركبو عربيه تروح ع المحل ووصلو</p><p></p><p>حسناء : ميرسي ياكريم انك بتعملي كل اللي بتمناه</p><p>كريم : ولسه جاي حاجات كتير هتعجبك</p><p>حسناء : وانا عمري ما هقول لا</p><p>كريم : وطول مانتي بتحبيني انا همتعك</p><p>حسناء : انا نسيت اقولك اني جالي اوردر وهروح النهارده</p><p>كريم : متعي نفسك ياروحي ولما تخلصي تعالي عليا زي النهارده</p><p>حسناء : حاضر ياقلبي</p><p></p><p>ومسكها كريم باسها بوسه سكس نار على باب المحل ومشي راح لاصحابه ودخلت حسناء المحل وقبلت اخواتها عبير وسعاد وسمر كانه بيتفرجه</p><p></p><p>حسناء : صباح الخير ياحبايبي</p><p>عبير : صباحيه مباركه</p><p>سعاد : الواد سيطر ولا ايه</p><p>سمر : مش هنشتغل ولا ايه</p><p>حسناء : براحه في ايه سؤال سؤال عشان اعرف اجاوب</p><p>عبير : اوعي الواد يخليكي خاص وتبطلي وتنسي الخطه</p><p>حسناء : لا ده طلع فري خالص ومش بيحرمني من حاجه</p><p>سعاد : طب كويس عشان نعرف نتمتع بيه</p><p></p><p>نروح عند خالد في مكتبه في الشركه</p><p></p><p>بعت خالد لأحمد في مكتبه</p><p></p><p>احمد : تحت امرك يااستاذ خالد</p><p>خالد : انا مسافر اخلص شغل وانت هتبقا مكاني هنا لحد مرجع</p><p>احمد : ده تقدير اعتذ بيه يافندم</p><p>خالد : طبعا انت عارف فاطمه نائب رئيس مجلس الاداره بس برضه انت المدير وفاهم الشغل اكتر</p><p>احمد : استاذه فاطمه الخير والبركه برضه</p><p>خالد : مهي فاطمه معاك واسماء سكرتيره شاطره هتبقا معاك برضه يعني هتلاقي الشغل كله تمام وهما فهمين شغلهم بس انت قبل اي موافقات تكلمني</p><p>احمد : اكيد يافندم</p><p>خالد : واعتبر فاطمه مراتك التانيه زيها زي اسماء تاخد حقها كل يوم متسيبهاش لحظه عشان متزهقش انا اول مره اسيبها واسافر بس السفاريه دي مفيهاش غير رجاله وانت فاهم انا ليا هيبه بينهم وفاطمه هشكه خالص</p><p>احمد : من غير متوصيني ياباشا فاطمه هانم في عيني</p><p>خالد : وجودي بنتي خلي بالك منها واوعه تعمل حاجه مع فاطمه في الفيلا وجودي تشوفك</p><p>احمد : حاضر ياباشا</p><p></p><p>قام خالد عشان يلحق الطياره وساب احمد يقعد في المكتب ودخلت عليه اسماء</p><p></p><p>اسماء : ايوه ياعم بقيت رئيس مجلس اداره مين قدك</p><p>احمد : بنت ياسكرتيره شوفي شغلك كويس</p><p>اسماء : تحت امرك يارئيس مجلس الاداره</p><p>احمد : روحي اندهي النائبه بتاعتي من مكتبها</p><p>اسماء : حاضر يافندم بس هي فاطمه هتقعد لوحدها في الفيلا</p><p>احمد : لا اكيد انا بفكر نقعد معاها في الفيلا</p><p></p><p>مسكت اسماء الموبيل واتصلت بفاطمه</p><p></p><p>اسماء : تعالي كلمي رئيس مجلس الاداره ياموزه</p><p>فاطمه : جايه جري</p><p></p><p>وجت فاطمه بسرعه</p><p></p><p>احمد : اذيك يا استاذه فاطمه</p><p>فاطمه : ايه استاذه دي هو احنا مش لوحدنا يبقا اسمي فاطمه</p><p>احمد : ماشي يافاطمه انتي هتقضي الكام يوم دول فين</p><p>فاطمه : لسه بفكر عشان انت عارف مبعرفش اقعد من غير شقاوه</p><p>اسماء : وهي شقاوتك هنغلب فيها ياهشكه مهو احمد موجود اهو</p><p>فاطمه : مانا فكرت في كده</p><p>احمد : بس كده ده هيحتاج مننا نغير جو ونيجي نقعد معاكي في الفيلا</p><p>فاطمه : وانا تحت امرك اعمل فيا اللي انت عايزه</p><p>احمد : اف انتي بتحبي تسلمي نفسك كمان ده خالد كان حايش عنك كتير هطلعه عليكي اليومين دول</p><p>اسماء : من النهارده هنروح الفيلا وهنسهر كل يوم وندلع</p><p></p><p>قعدو يدردشو شويه وقامو يخلصو شغلهم</p><p></p><p>نروح المدرسه سهام وشيماء قعدين في اوضه المدرسات</p><p></p><p>سهام : عايزه احكيلك على معركه حصلت عندي امبارح ومش مره دي مرتين</p><p>شيماء : امبارح كان عندك علي ايه هو حصل ولا ايه</p><p>سهام : حصل</p><p>شيماء : مرتين</p><p>سهام : فشخني</p><p>شيماء : اف ومش تبعتيلي</p><p>سهام : انتي دورك جاي</p><p>شيماء : وناكك ازاي وندى موجوده انتي عرفتيها</p><p>سهام : معرفتهاش بس هي شافتنا وعرفت وسيبته ينكها براحته</p><p>شيماء : وكريم مسكتش طبعا</p><p>سهام : كريم كان جايب خطيبته حسناء وواخدها في الاوضه بينكها ونكني وانا بتفرج على ندى وعلي وعلي خد حسناء يوصلها نكها في العربيه</p><p>شيماء : ده جامد بقا وانا هبقا بين ايد علي امته</p><p>سهام : في اقرب وقت ياروحي محتاجه خطه بس</p><p></p><p>دخلت عليهم منه</p><p></p><p>منه : حبايبي وحشتوني</p><p>سهام : وانتي ياقلبي</p><p>شيماء : تصدقي واحشاني قوي</p><p>منه : اخاف كده</p><p>شيماء : تقريبا نفسي اظبتك</p><p>منه : نظبط يوم ياحبي</p><p>سهام : خلصته حصصكم</p><p>شيماء : اه خلصت</p><p>منه : وانا خلصت</p><p>سهام : طب ياله نروح عند منال الجيم</p><p>شيماء : ياله بينا</p><p>سهام : بس هروح اشوف استاذ حسين عايزني في ايه</p><p></p><p>خرجت سهام وراحت مكتب حسين</p><p></p><p>سهام : انا جيت ياصاحبي</p><p>حسين : طب اقفلي الباب وتعالي اقعدي</p><p>سهام : الموضوع كبير ولا ايه</p><p>حسين : كبير جدا</p><p>سهام : خير</p><p>حسين : حنان مش عارف مالها بقت بتتنرفز عليا وبتزعقلي ومش عارف ده ليه</p><p>سهام : غبي قوي</p><p>حسين : ليه كده</p><p>سهام : قولي الاول طارق ظبتك ولا</p><p>حسين : فشخني</p><p>سهام : يعني بقيت خول</p><p>حسين : بس ده سر بنا احنا التلاته</p><p>سهام : عيب عليك وظبت المدام طبعا</p><p>حسين : فرتكها</p><p>سهام : اخر مره كانت امته ليك</p><p>حسين : بقالها كتير</p><p>سهام : ونفسك تتناك</p><p>حسين : بصراحه جدا</p><p>سهام : واكيد بتتنرفز وبتتخانق لا شعوري بس لو اتنكت هتهده وترجع زي الاول صح</p><p>حسين : تقريبا اه</p><p>سهام : واخر مره ناك حنان امته</p><p>حسين : من نفس المده برضه</p><p>سهام : وهي دي المشكله ان حنان هايجه ومش عارفه تطلب منك انك تجيب طارق فسكته وبطلع هيجنها نرفزه</p><p>حسين : والحل</p><p>سهام : حنان تتناك من واحد يهدها زي طارق لان حنان جامده وهايجه جدا</p><p>حسين : نجيب طارق</p><p>سهام : لا سيبلي ده بقا وانا هتصرف سلام</p><p></p><p>خرجت سهام وراحت لشيماء ومنه وكلمت باقي الابطال عشان يتقبله هناك عند منال وخرجه من المدرسه وراحه ع الجيم</p><p></p><p>في الجيم عند منال</p><p></p><p>اتقبله الابطال ودخله على منال</p><p></p><p>سهام : ازيك يا ام عبير</p><p>منال : انا جامده قوي</p><p>شاديه : جامده قوي وهدى فشخيتك</p><p>منال : دي فرتكتني</p><p>نعمه : تستهلي عشان زعلتيها هي ومنى</p><p>منه : عيالك يفتحو البنات وجوزك ينيك بنت شاديه</p><p>منال : مكنتش اعرف انهم بنات اخواتي اسفه بس هنصلح كل حاجه ونجوزهم وايه رايك بكره نتقابل عند هدى كلنا وزين ومازن يلبسه البنات الشبكه انا هخليهم يروحه معاهم يشتروها النهارده</p><p>منى : وبعد ميتجوزها يعمل اللي هو عايزو</p><p>منال : بالظبط كده</p><p>منى : نكلم هدى نعرفها عشان تستعد وتعمل حفله حلوه</p><p>سهام : ايوه كده الكلام</p><p></p><p>طلعت منى التليفون وكلمت هدى وعرفتها</p><p></p><p>شيماء : هندخل التمرين ياله يا ابطال ولا ايه</p><p></p><p>دخلت من باب المكتب ست جامده جدا</p><p></p><p>الست : صاحبيتي حبيبتي</p><p>منال : قلبي ياناس</p><p>الست : اصحابك الجامدين دول</p><p>منال : دول حبيبي مدام منه وشيماء ونعمه وشاديه ودي تبقا مدام منى حمات زين ابني ومدام سهام حمات حسناء بنتي</p><p>الست : اهلا بيكم ياحبيبي</p><p>منال : ودي بقا تبقا انتمتي وعشره عمري مدام فيفيان</p><p>سهام : اهلا بيكي يامدام فيفيان</p><p>فيفيان : اتشرفت بمعرفيتكم ياحبايبي</p><p></p><p>وصف فيفيان " ست في اواخر الاربعينات بيضاء شعرها اصفر ناعم عينها خضراء صدرها كبير ومدور وحلمتها كبيره وواقفه وكسها كبير وزنبورها وشفايف كسها ظهرين وخرجين بره كسها ولونهم وردي وعندها جناب كبار وطيزها كبيره وعاليه "</p><p></p><p>شاديه : مدام فيفيان انتمتك يعني شبهنا</p><p>منال : بالظبط</p><p>منى : وبتشتغل في ايه مدام فيفيان</p><p>فيفيان : عندي اچانس عربيات</p><p>نعمه : وعندك اولاد</p><p>فيفيان : اه عندي هايدي عشرين سنه ومتجوزه</p><p>شاديه : خلي بالك منها بقا</p><p>فيفيان : انا سيباها تختار طريقها لوحدها</p><p>منه : صح كده</p><p>سهام : اتشرفنا بيكي مدام فيفيان</p><p>نعمه : ياله نخش نتمرن مع بعض</p><p>فيفيان : لا انا جايه لمدام منال عايزاها في موضوع وهمشي على طول</p><p>شيماء : طب احنا هندخل نتمرن فرصه سعيده مدام فيفيان</p><p>سهام : اكيد هنتقابل تاني</p><p>فيفيان : ده اكيد</p><p></p><p>دخله الابطال الجيم ودخلت منال وفيفيان المكتب</p><p></p><p>منال : ايه رايك</p><p>فيفيان : جامدين قوي والمفروض دول مش تجبيهم تحت رجلك دول تصاحبيهم يعلوكي معاهم</p><p>منال : هدى مش سيباني في حالي</p><p>فيفيان : طب متصاحبيهم وقولي لسهام على اللي بتعمله هدى</p><p>منال : وساعتها تعرف هدى وتعملي عمليه طهاره وتقطعلي زنبوري</p><p>فيفيان : لا هما هيحرصه منها بس وهتبقي صاحبيتهم وانا معاكي</p><p>منال : هي سهام ملكه الكار كله دلوقتي بس هدى الاساس</p><p>فيفيان : طب متطلبي من سهام تجيب هدى تحت رجلك وساعتها مش هتقدر تفتح بقها معاكي</p><p>منال : هي فكره بس سبيني افكر مع عبير في ده</p><p></p><p>وقعدو يتكلمه شويه</p><p></p><p>نروح عند شاديه في البيت</p><p></p><p>ملك قاعده تتفرج على سكس فدخل عليها عصام ابوها</p><p></p><p>عصام : ايه يابطل جاهز</p><p>ملك : جاهزه وبسخن كمان</p><p>عصام : هتعرفي تسيطري ع الجمل بتاعي</p><p>ملك : هحاول بس تساعدني</p><p>عصام : اول ما هتدخل همسكها انكها واظبتها واسلمهالك وتعذبيها وتضربيها وننكها سوا</p><p>ملك : هنفصل النور ونغمي عينها وبعدين نولع النور</p><p>عصام : بس العسل بتاعي محتاج يتظبط صح</p><p>ملك : جدا يابابا</p><p>عصام : تعالي نلعب لحد ما تيجي</p><p>ملك : ياله</p><p></p><p>مسك عصام ملك قلعها ملط وبدء يبوس شفايفها ونزل من شفايفها على بزازها يمصها ويرضع حلماتها</p><p></p><p>ملك : اممممممم</p><p></p><p>وصار زبر عصام كمطرقه تكسر الصخر ورافع الشورت فقلع الشورت وبدات ملك تلعب ووضعت راس زبره على طرف شفايفها وبدات تلحس لحس خفيف وتعضه عض خفيف وعصام يلعب في بزازها ويفرك حلمتها ونيمها على الارض ونام فوقها بوضع 69 وصار يمص ويلحس كسها وهي تمص زبره في نفس الوقت وكان كسها لزج من كثره هيجانها وصار يلعب بلسانه على زنبورها وهي تتمايل من هيجانها</p><p></p><p>ملك : اي اه ااحححححح</p><p></p><p>وادخل عصام طرف لسانه في كسها وصار ينيكها بلسانه وهي كلما ادخل طرف لسانه تندفع نحوه اكثر</p><p></p><p>ملك : لو كنت مفتوحه كنت عملت ايه</p><p>عصام : كنت نكتك وفشختك</p><p>ملك : اه كنت نكتني وفرتكتني لكن انا بنت مش مفتوحه</p><p>عصام : وانا احب ان انيكك من كسك</p><p></p><p>وبدل عصام وضعه وهي لا تزال نايمه على ظهرها ووضع راس زبره على كسها وصار يدعك زبره على زنبورها وهي تتهيج فمسكت زبره</p><p></p><p>ملك : سيبني انا العب بهذا الزبر الجبار</p><p></p><p>فصارت تدعك زبره في زنبورها وعلى باب كسها الصغير الضيق وكلما تهيجت اكثر صار كسها لزج اكثر فصارت مع ماء كسها تدخل راس زبره في كسها براحه فدخل راس زبره في كسها فصارت تدخل الراس فقط في كسها وتخرجها</p><p></p><p>ملك : امممم ما اجمل الشعور بالنيك ولو يدخل كل زبرك في كسي ما هو الشعور</p><p>عصام : اجمل بكتير</p><p>ملك : لو حبيت افتح كسي وتكون اول واحد ينكني عندك مانع</p><p>عصام : لا معنديش مانع بس متتنكيش الا مني</p><p></p><p>فصار يدفع زبره في كسها بلطف وكسها المرن اللزج يتفاعل ويفتح ابوابه لزبر عصام فنام على ظهره وهي جلست على زبره وبدات تدخل زبره في كسها وتتوجع وتنزل بلطف حتى اصبح زبر عصام في كسها كامل وكان ماء كسها ينزل على زبره وبيضانه ممزوج بدم كسها</p><p></p><p>عصام : توقفي لتنظيف زبري وكسك من الدم</p><p>ملك : انا بنيك نفسي ومبسوطه ليه عايز توقف انبساطي</p><p>عصام : لازم ننظف الدم من كسك ونعود ونتابع النيك</p><p></p><p>فوافقت وكان دمها على زبر عصام وطرف كسها كتير فدخلو الحمام وخدو دش خفيف ونظفو الدم من على زبره وكسها ورجعو وصار عصام يلعب لها ببزازها واول ما وضع فمه على حلمت بزازها لكي يمصها ارتعش جسمها من اللذه وصار يمص ويعض بزازها من كثره جمالهم وقساوتهم واستمر يمص بزازها شويه ويلحس كسها شويه وهي تمص زبره وبيضانه حتى قذف اللبن الساخن في بقها وعلى صدرها ووجهها فكانت مسروره من ذلك وتضحك وتلحس اللبن وتبلعه</p><p></p><p>ملك : هههههه ايه المتعه دي هي ماما يابابا بتتمتع المتعه دي كلها</p><p>عصام : امك بطل جامد</p><p></p><p>اخذو استراحه وشربو عصير وعادو لممارسه السكس من جديد نام عصام ومسكت ملك زبره وصارت تمص راسه بحنيه وتعض عليه في بعض الأحيان حتي وقف مثل المارد العملاق فجلست فوقه وادخلت رأس زبره في كسها بعد ان دعكت راس زبره في زنبورها وبعد ان تبلل بالماء اللزج من كسها واصبحت تدخل راس زبره في كسها بلطف حتى دخل كله وصارت تطلع وتنزل عليه وهي تتأوه</p><p></p><p>ملك : اه اي اه اممممم اي</p><p></p><p>نزلت ملك وفلقست وضع الدوجي ووقف خلفها عصام وادخل زبره في كسها من الخلف وصار ينيكها بلطف</p><p></p><p>ملك : اه اه اه نيكني اكتر يا بابا ياحبيبي نيكني اسرع نيك بنتك حبيبتك</p><p></p><p>سمع عصام الكلام وصار يدخل زبره كله في كسها ويخرجه ويسرع اكتر وبدء يبدل الأوضاع ونيمها على ظهرها ورفع رجليها على كتافه ونام فوقها وصار يدخل راس زبره ويخرجه وهي تتهيج</p><p></p><p>ملك : ااااه نيكني حتى اخر كسي ادخل كل زبرك في كسي</p><p></p><p>واستمرو بالنيك وقذفت ماء كسها كثير</p><p></p><p>ملك : نيكني واشبعني نيك يابابا انا كنت اشاهد افلام النيك اشتهي ان اتناك لكي اعرف احساس النيك</p><p>عصام : هخليكي تتفرجي على امك وهي بتتناك النهارده وهتنكيها كمان وهنعمل حفله عليها ياله عشان نستعد عشان زمانها جايه</p><p></p><p>قام عصام وخرج بره قفل كل نور الشقه وشويه شاديه فتحت الباب لقت الشقه ضلمه دخلت وقفلت الباب وبتدوس على مفتاح النور لقت حد بيغمي عينها</p><p></p><p>صوت عصام : سلمي نفسك ياشاديه واستسلمي الجو كله مكهرب</p><p></p><p>سمعت شاديه الصوت وعرفت انه عصام ودي لعبه للتسليه فسمعت الكلام</p><p></p><p>شاديه : تحت امرك</p><p></p><p>مسكها عصام من الخلف ومسك بزازها وصار يداعبها بلطف ويفرك الحلمات برفق وهو لاصق بها من الخلف وزبره يحك في طيزها من خلف الملابس وهو منتصب ومرفوع الرأس وصار يدعك بزازها بيد ويدعك زبره بطيزها ويمص رقبتها من الخلف وهي تتمايل وتتهيج</p><p></p><p>شاديه : اه اي احححح</p><p></p><p>نزلت شاديه على ركبها وولع عصام النور ومسكها من شعرها وقلعته البكسر ومسكت زبره دخلته في بقها وبدات تمص زبره جامد</p><p></p><p>عصام : مصي يافجره حلو</p><p></p><p>شويه وقومها عصام ونزل بأيده الى كسها ورفع الجيبه ولمس اندرها المبلل فقلعها الاندر وهي تتمايل وهو يداعبها من الخلف وبدء يقلعها ملط ومسك زبره وباعد رجليها وصار يدعك شفرات كسها من الخلف وخدها نيمها على كنبه الانتريه على ظهرها ورفع رجليها وصار يدعك رأس زبره على زنبورها وبين شفرات كسها ويمص بزازها وحلمتها</p><p></p><p>شاديه : نيكني يا خول بلاش تعذبني حرام عليك</p><p></p><p>فادخل عصام راس زبره في كسها وصار ينيكها بهدوء وتلذذ وهي تدعك بزازها بيد وزنبورها بيد وتتمايل حتى قذفت شهوتها فادخل زبره كامل مره واحده</p><p></p><p>شاديه : ااااه</p><p></p><p>شاديه مغمضه العينين بالايشارب وملك تتابع في انتظار اشاره عصام واقفه تتفرج عليهم نام عصام على ظهره وجلست شاديه فوق زبره واصبحت تدخل زبره كامل في كسها واصبحت ترتفع وتنزل عليه حتى قذف عصام لبنه الساخن في كسها وهي لم تتوقف وصار ماء كسها الممزوج بلبن عصام ينزل من كسها على زبره حتى بيضانه وهي تتمايل على زبره حتى قذفت للمرة الثالثة فشاور عصام لملك التي لم تحتمل الهيجان الذي يحصل لها وهي تلعب في كسها وتقف دون ملابس اخذ عصام شاديه من شعرها نيمها على ضهرها على طرف السرير وراسها قدام زبره ودخل زبره في بقها ونكها طلعت ملك على السرير فتحت رجل شاديه ونزلت تمص كسها جامد</p><p></p><p>شاديه : احنا عندنا ضيوف</p><p>عصام : واحد صاحبي تعبان عليكي في مانع</p><p></p><p>شاديه في صمت لم ترد وتوقفت عن مص زبر عصام وملك بتاكل كسها وهي تحرك لسانها بين اشفارها صعودا ونزولا وتداعب زنبورها بلسانها</p><p></p><p>عصام : مصي ياشرموطه</p><p></p><p>قامت ملك لبست الزبر الصناعي ورفعت رجل شاديه ووضعت الزبر على باب كسها وادخلته في كسها براحه حينها رفعت ملك رأسها نحو ابوها وهي تنيك امها فغمزلها فتبسمت وصارت تنيك بسرعه</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>مسكت ملك بزاز شاديه تلعب فيهم وتمصهم وتسرع في النيك وعصام مغمض عيناه من كثره لذه مص شاديه ومسك عصام شاديه من شعرها وقومها ونام على ظهره وركبت شاديه على زبره مثل الحصان وحين التصق صدرها بصدر عصام توجهت ملك من خلفها ودخلت الزبر في طيز امها واصبحت تنيكها من طيزها وعصام من كسها في نفس الوقت</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه نيكوني اشبعوني نيك</p><p></p><p>فاسرع عصام النيك فارتعشت شاديه وانزلت شهوتها في نفس الوقت انزل عصام لبنه داخل كسها وانزلها بجواره فرفعت ملك رجل امها ولحست لبن ابوها السائل من كس امها وقامت وادخلت الزبر في كسها ونكتها بسرعه</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وارتمت ملك فوق امها وباستها من فمها ومسكت بشفتيها وكانت قبله ولا قبله العشاق التي استمرت كثيرا</p><p></p><p>شاديه : لم اشعر بهذا الشعور من قبل فشعوري وانا اتناك من جوزي وصديقه شعور لا مثيل له على الإطلاق</p><p>عصام : يعني انا لم اعد انفع لوحدي</p><p>شاديه : انتم الذ من بعض لكل زبر منكم شراسه تختلف عن الاخر وتمتعت بيهم بس في حاجه انا خت بالي منها</p><p>عصام : ايه هي</p><p>شاديه : صاحبك بزازه جامده قوي وكبيره زي زبره ليه كده</p><p></p><p>قلعت ملك الزبر وتوجهت فورا الى راس امها وجلست فوقها حيث اصبح كسها فوق فم امها</p><p></p><p>ملك : مصي والحسي كسي ياشرموطه يامتناكه عشان ينبسط كسي زي ما انبسط كسك من النيك</p><p></p><p>قام عصام ورفع رجل شاديه ودخل زبره في كسها واستمر هو ينيكها ممسك برجليها وابنتها تركب على وجهها وتدعك كسها في فمها والماء يسيل على فم شاديه وغمزت ملك لابوها صارت شاديه تلحس كس ابنتها وتمص زنبورها وابنتها تتمايل فوقها وعصام مسك بزاز ملك وصار يعصرهم وينيك شاديه ويخرج ويدخل زبره في كس شاديه بهدوء تام فقامت ملك وفكت الايشارب من على عيون امها ونامت فوقها ووضعت كسها على كس امها وبزازها لمست بزاز امها وبدات تبوس شفايفها وتلعب في بزازها وهنا بدأ السحاق بين شاديه وابنتها وعصام اصبح امامه الكسين فوق بعض يدخل زبره مره في كس ملك ويخرجه ليدخله في كس شاديه وبعد شويه استدارت ملك فأمها مستلقيه على ظهرها مبهوره بالذي حصل وابنتها تتحكم بها ونامت ملك فوقها بوضعيه 69 واصبحت تلحس كس امها وتعض زنبورها وهي تتهيج</p><p></p><p>شاديه : اااااااه نيكيني بلسانك ياملك يابنت الشرموطه ياشرموطه زي امك</p><p>ملك : هو في زي امي دي جمل</p><p></p><p>وضع عصام زبره امام كس ملك وكانت شاديه تلحس كسها وتمصه فوضع رأس زبره على فم شاديه يدعكه بشفايفها ويعود يدعكه في كس ملك ويعود لفم شاديه فمسكت شاديه زبر عصام وهو يدعك كس ملك ووضعت يدها الثانيه وراء طيزه واصبحت تدخل رأس زبره في كس ملك</p><p></p><p>شاديه : افتح كس الشرموطه عشان تحس باللذه وتكون انت اول من ناكها افضل من الغريب</p><p></p><p>فشدت شاديه عصام فدخل زبره في كس ملك براحه حتى وصل الى اخره وصار ينيكها ويدخل ويخرج زبره وشاديه تلحس زبر عصام حين يخرج من كس ملك حتى قرب على الإنزال فاخرج زبره من كس ملك وادخله في فم شاديه وقذف لبنه في فمها وعلى وجهها وعلى طيز ملك</p><p></p><p>شاديه : مبسوطه ياشرموطه انك نكتي امك</p><p>ملك : زي مانتي مبسوطه واكثر</p><p>شاديه : الاول قولت ابوكي جاب صاحبه ينكني وكنت مبسوطه شويه وحسيت بزازك قولت ابوكي بقا بتاع نسوان لكن لما طلعتي انتي انبسطت اخر حاجه</p><p>ملك : بصراحه كان نفسي اشوفك بتتناكي وانيكك وده حصل</p><p>شاديه : لو كنتي طلبتي مكنتش هرفض</p><p>عصام : بس الفكره متعتنا اكتر</p><p>شاديه : بس تعالي هنا هو لما ناكك ابوكي ودخل زبره في كسك مشوفتش انك نزفتي دماء بكارتك انتي مفتوحه</p><p></p><p>لم ترد ملك على شاديه ونظرت الى والدها</p><p></p><p>عصام : انا اللي فشختها ياشاديه</p><p>شاديه : يعني مبتعطيش بره</p><p>ملك : انا مش بعط ولا هعط انا كسي لبابا وزبر بابا وبس</p><p>شاديه : طمنتيني</p><p>ملك : وعلى فكره انا مش كان نفسي انيكك بس</p><p>شاديه : امال نفسك في ايه</p><p>ملك : انا عايزاكي كلبيتي</p><p></p><p>صمت نهائي وشاديه مبرقه لملك</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p>مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ</p><p></p><p>الجزء السادس</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>حسناء زنقها شاب غريب في الميكروباص وناكها بصباعه وكان معاها كريم وخالد سافر وساب فاطمه مع احمد وسهام بتعمل خطه لحنان عشان تتناك وملك ناكت شاديه امها والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده</p><p></p><p>خلصو احمد واسماء وفاطمه شغلهم وراحو ع الفيلا مع بعض واتغده وقعده يتفرجه ع التليفزيون وقعده معاهم جودي بنت فاطمه</p><p></p><p>احمد : ازيك ياجودي</p><p>جودي : انا تمام يامستر احمد</p><p></p><p>وصف جودي " بنت 16 سنه جسم فرنساوي شقراء عيونها خضراء شعرها اسود ناعم مربوط ديل حصان بزازها برتقال ووقفين طيزها متوسطه ومدوره وعاليه كسها صغنن جدا ونظيف وبشفايف صغار ولونه وردي "</p><p></p><p>احمد : بابا بيقول انك شاطره جدا</p><p>جودي : بابا ده حبيبي</p><p>فاطمه : جودي دحيحه من البنات الشطار</p><p>اسماء : يعني هنشوفها زي ماما كده مديره</p><p>فاطمه : لا خالص دي هتبقا احسن وتبقا صاحبه الشركه</p><p>جودي : مش قوي كده دانتي قمر ياماما</p><p></p><p>شويه وقلع احمد ونزل حمام السباحه فقامت فاطمه واسماء لبسه مايوهات ونزلو معاه حمام السباحه وجت جودي لبسه مايوه ونزلت معاهم</p><p></p><p></p><p>احمد : يا جودي يابطل المايوه جامد عليكي</p><p>جودي : بس يامستر بقا</p><p>فاطمه : بس ياحمد متكسيفش البنت</p><p>اسماء : بس فاطمه جامده بالمايوه قوي</p><p>احمد : فاطمه دي فرس</p><p></p><p>طلعه قعدو على حمام السباحه</p><p></p><p>فاطمه : ايه رأيكم نروح صالة البلياردو اللي في النادي</p><p>اسماء : فكره حلوه</p><p>احمد : موافق نرتاح شويه وننزل نسهر هناك</p><p>اسماء : وجودي هتيجي معانا</p><p>فاطمه : لا جودي هتنام بدري عشان المدرسه</p><p>احمد : تمام يبقا نسهر براحتنا</p><p></p><p>نروح عند شاديه</p><p></p><p>شاديه بتبص لملك باستغراب فجاءه هجم عصام على شاديه ومسك ايدها من ورا وركب فيهم كلبش وركب في رجلها كلبش وقام قعد على كرسي بجوار السرير وملك بتبص عليها وتضحك وطلعت تليفونها واتصلت</p><p></p><p>ملك : انا جاهزه</p><p>شاديه : انتي بتكلمي مين انتي مجنونه</p><p>عصام : بتكلمي مين ياملك</p><p>ملك : مش اتفقت معاك تكلبيشها وتقعد تتفرج وتتمتع وبس</p><p>شاديه : اوعي تكوني هتعملي حاجه غلط ياملك</p><p>ملك : متخفيش ياكلبيتي هتنبصتي وهنتبصت كلنا</p><p></p><p>وحطيت لزق على بق شاديه</p><p></p><p>ملك : عايزاك تستمتع يابابا الموضوع هيعجبك جدا</p><p>عصام : اوعي تعملي في امك حاجه</p><p>ملك : متخفش الموضوع كله متعه وبس</p><p></p><p>فات الوقت وفجاءه رن جرس الباب وقامت ملك لبست روب وفتحت الباب ودخل اتنين نسوان في منتصف الاربعينات</p><p></p><p>الست الاولى : ازيك انتي ملك</p><p>ملك : اه انا ملك</p><p>الست الاولى : انا اسمي صباح</p><p></p><p>وصف صباح " ست في منتصف الاربعينات طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعر اسود وطويل بزاز كبيره ومنفوخه طيزها كبيره وخرمها واسع وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور وشفايف كبار "</p><p></p><p>الست التانيه : وانا اسمي شهيره</p><p></p><p>وصف شهيره " ست في منتصف الاربعينات طويله شقراء عيونها خضراء شعر دهبي بزاز متوسطه حلمتها كبيره طيزها متوسطه وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور وشفايف كبار جدا "</p><p></p><p>ملك : اهلا بيكم</p><p>صباح : احنا تبع مدام هدى</p><p>ملك : وانا جاهزه اتفضلو</p><p></p><p>اتحركو النسوان وملك دخلو الاوضه عند شاديه</p><p></p><p>فلاش باك</p><p></p><p>محل غمري داخل المكتب قاعد غمري ومنال وهدى</p><p></p><p>هدى : ازيك ياغمري</p><p>غمري : تمام يابطل يامجنيني</p><p>هدى : انا جيالك في شغل</p><p>غمري : وانا تحت امرك</p><p>هدى : فاكر البت الصغيره اللي نكتها وطلعت بنت شاديه صاحبه سهام</p><p>غمري : اه فاكرها كنت اول حد ينكها في حياتها</p><p>هدى : انا عايزاها ضروري</p><p>غمري : طب افهم بقا ليه</p><p>منال : من امته بنسال ليه مدام هدى تطلب واحنا ننفذ</p><p>غمري : بس انا معرفش عنها حاجه</p><p>منال : رقم تليفونها اهو عشان تكلمها</p><p>هدى : هتجيبها وتنزلها المخزن في الاوضه</p><p></p><p>طلع غمري الموبيل واتصل بملك</p><p></p><p>غمري : ازيك ياكتكوته</p><p>ملك : مين معايا</p><p>غمري : انا الحاج غمري صاحب محل اللانجيري</p><p>ملك : ازيك ياعمو</p><p>غمري : انا جيبت حاجات جديده فقولت اكلمك عشان هتعجبك</p><p>ملك : زي ايه</p><p>غمري : جيبت زبر هزاز بيدخل يعمل فيبريشن جوه الطيز او ع الكس او جوه الكس بيخلي الشهوه نار</p><p>ملك : حلو ده بكام ياعمو</p><p>غمري : تعالي بس واعتبري حقه وصل</p><p>ملك : حاضر ياعمو مسافه السكه هكون عندك</p><p></p><p>قفل غمري السكه</p><p></p><p>هدى : ايه الحلاوه دي ياحاج</p><p>غمري : شغل عالي محتاج تقدير</p><p>هدى : الكلام ده بعدين المهم البت تيجي هتنزل المخزن وطبعا الفيديو بتاعها لسه عندك هتنزل تجهزه ولما تيجي وتنزلو هننزل وراكم</p><p>غمري : لا ادوني فرصه اعمل واحد سريع واعشرها</p><p>هدى : هسيبك شويه تخلص وترن عليا</p><p>منال : اهو بدل الفيديو يبقا اتنين</p><p></p><p>فات الوقت ودخلت ملك المحل وقابلها غمري</p><p></p><p>ملك : ازيك ياعمو</p><p>غمري : ازيك ياكتكوته تعالي هننزل المخزن عشان تخدي الحاجه وانا اتحاسب</p><p>ملك : ماشي ياعمو بس براحه عليا شويه</p><p>غمري : من عنيه هدلعك براحه</p><p></p><p>نزل غمري المخزن ومعاه ملك وجاب الزبر الهزاز من الكرتونه</p><p></p><p>غمري : شوفي كده</p><p>ملك : جميل قوي ياعمو</p><p>غمري : طب اقلعي بقا ملط عشان نجربه</p><p></p><p>قلعت ملك ملط وفلقست لغمري راح بل الزبر ودخلهولها براحه ويطلع ويدخل لحد ما دخل كله وشغل الفيبريشن وبدات ملك تتنطط وتصوت</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>غمري : اجمدي ياكتكوته</p><p></p><p>قلع غمري البنطلون والبوكسر وملك بتصوت وفضل يدعك في زبره لحد ما انتصب وطلع الزبر الصناعي من طيز ملك ودخل زبره وبدء يدقر جامد وبسرعه</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه براحه ياعمو</p><p></p><p>فضل غمري يدقر في ملك جامد وملك تصوت وتعيط وغمري بيرزع في طيزها جامد</p><p></p><p>ملك : ااااه كفايه ياعمو حرام عليك زبرك كبير وبيوجع</p><p></p><p>غمري ولا بيسمع وناك ملك بسرعه وبكل قوه لحد منزل لبنه في طيزها</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه كفايه بقا ياعمو انت فرتكت طيزي</p><p>غمري : مبروك عليكي تعشيرت عمو غمري ياكتكوته اتعدلي مصي زبري</p><p></p><p>قامت ملك ومسكت زبر غمري ومصيته جامد ومسك غمري الموبيل ورن على هدى وشويه ودخلت هدى ومنال</p><p></p><p>هدى : اتعشرتي ياكتكوته</p><p>غمري : دانا ظبطها</p><p>منال : طب متفرجنا ياغمري</p><p></p><p>قام غمري وشغل الشاشه ورجع التسجيل وشغله</p><p></p><p>هدى : اف ايه الطيز الحلوه دي</p><p>منال : وزبر غمري جامد برضه</p><p>هدى : هو زبر عمو غمري داخل فين ياكتكوته</p><p>ملك : زبر عمو غمري داخل في طيزي</p><p>منال : بيعمل ايه زبر عمو غمري في طيزك ياكتكوته</p><p>ملك : بينكني</p><p>هدى : وايه رايك لما صاحباتك كلهم يتفرجو ع الفيديو ده</p><p>منال : لا ملك شاطره وهتسمع الكلام وهتنفذه بالظبط</p><p>ملك : وانا تحت امركم وهنفذ اي حاجه بس محدش يشوف الفيديو ده</p><p>هدى : شطوره</p><p>ملك : تحت امرك شوفي انتي عايزه ايه وانا هعمله</p><p>هدى : انا عايزاكي تسلميلي شاديه</p><p>ملك : ماما</p><p>هدى : ايوه ماما</p><p>ملك : ازاي</p><p>منال : هو ده الكلام</p><p>هدى : هتروحي النهارده تكتفهالي وترنيلي</p><p>ملك : هتعملو فيها ايه</p><p>هدى : لا متخفيش مش هنأذيها احنا هنمتعها ونتمتع بيها ونمتعك بيها</p><p>ملك : يعني هتنكوها</p><p>هدى : وهنخليها كلبه ليكي كمان</p><p>ملك : كلبه</p><p>هدى : وتسمع كلامك وتبقا تحت رجلك ومتقدرش تقول لا</p><p>ملك : وانا هكتفها ازاي دي جمل جامد</p><p>طلعت هدى كلبشات من شنطيتها : هتخدي الكلبشات دي وتكلبشي ايدها ورجليها وتلزقي اللزق ده على بقها وترني عليا تقوليلي انا جاهزه والباقي عليا</p><p>ملك : حاضر</p><p></p><p>وقامت ملك لبست ومشيت</p><p></p><p>هدى : اللي هيقوم بالطلعه دي صباح مرات جوزك غمري وشهيره اخت شرين حمات بنت سهام الصغيره</p><p>منال : وشهيره دي بقت في ايدك</p><p>هدى : دي بقت شرموطه درجه اولى ياله نطلع نقعد في كافيه نستنا رنه ملك</p><p></p><p>وصلت ملك البيت واول ما وصلت قبلت عصام ابوها</p><p></p><p>ملك : انا طلبه منك حاجه</p><p>عصام : انتي تأمري</p><p>ملك : مش انت وعدتني انك هتسلمني شاديه انكها</p><p>عصام : اه حصل</p><p>طلعت ملك الكلبشات : طب انا عايزاك تسلمهالي بالكلبشات دي متكلبشه ايد ورجل وتقعد تتفرج وتتمتع</p><p>عصام : سهله بس نتمتع</p><p></p><p>قطع ونرجع من الفلاش باك</p><p></p><p>دخلو النسوان الاوضه وهما بيضحكو اوى</p><p></p><p>صباح : ايه الحلاوه دي ياملك عرفتى تجبيها وتكلبشيها شهيره : ازيك يا شاديه يابطل</p><p>عصام : مين الابطال دول ياملك</p><p>ملك : دول اصحابي</p><p>عصام : انتي اتجنينتي ياملك بتسلمي امك</p><p>ملك : هتتمتع اصبر</p><p></p><p>وشاديه بتبص لملك وبتبرق جامد وبتبصلهم وبتبص لعصام شالوها ونيموها على السرير وجابو حبل وكتفوها فى السرير من ايديها ورجليها جامد وشاديه بتتنطط ومفيش فايده</p><p></p><p>صباح بتبص لملك وعصام : مين ده ياملك</p><p>ملك : ده بابا وهيتمتع معانا</p><p>عصام وهو بيمد ايده لصباح : استاذ عصام ناظر مدرسه</p><p>صباح مسكت ايده : اتشرفت بيك يا استاذ عصام وهنمتعك بشاديه جامد</p><p></p><p>ركبت صباح الكاميرا وقلعو النسوان ملط وبدأت صباح تلعب فى كس شاديه وعصام تعب من أجسامهم طلع زبره وقعد يدعك في وبدات شهيره تمص بزاز شاديه وصباح تمص كس شاديه جامد ودخلت صباعها في خرم طيز شاديه وبدأت تضحك جامد</p><p></p><p>صباح : ههههه الحقي ياملك دى طلعت شرموطه كسها واسع وخرم طيزها شارع واكيد مش الزبر ده اللي بينكها بس</p><p>شهيره : تلقيها شقيانه زينا</p><p>ملك : بس ماما محترمه</p><p>صباح : هنشوف</p><p></p><p>شويه ونطرت شاديه شهوتها غرقتهم كلهم فقامت صباح وضربت شاديه جامد بايدها على بزازها وعلى كسها</p><p></p><p>صباح : دانتي هايجة اوى</p><p>شهيره : احنا هنريحك جامد</p><p></p><p>شاورت صباح لعصام</p><p></p><p>صباح : تعاله نيكها بدل مانت بتلعب في زبرك</p><p></p><p>جه عصام وزبره واقف ع الاخر وداخل على كسها</p><p></p><p>صباح : لا نكها في بقها وافشخه ونزل لبنك فيه</p><p></p><p>راح عصام وشال اللزق وحشر زبره فى بق شاديه وبدء ينيك وشهيره ماسكه بزاز شاديه تلعب وتقفش فيهم وتبوس فيهم وتعض فى حلماتها وصباح ماسكه كس شاديه تبوس فيه وتلحس وتعض جامد</p><p></p><p>ملك : انتى خلاص بقيتى بتاعتي جاريتي والكلبه بتاعتي</p><p>صباح : هنسلمهالك كده ياقلبي</p><p>شهيره : بس لسه محتاجه ترويض شويه</p><p></p><p>لبست صباح زبر صناعي وراحت قرب كس شاديه ودخلت راس زبرها فى فتحه كسها ودخلته مره واحده وناكتها جامد وعصام ماسك راس شاديه وحاشر زبره فى بوقها وبيدخله ويطلعه وبينكها جامد وفجأه نزل عصام لبنه في بقها</p><p></p><p>عصام : ابلعي يافجره</p><p>صباح : ابلعيه كله ياشرموطه</p><p>شهيره : الليله ليلتك ياشرموطه</p><p></p><p>بلعت شاديه اللبن كله وصباح وشهيره بيضحكو وفكوها ونيموها على بطنها ورجليها ع الارض وربطو رجليها في رجل السرير وايدها في السرير وبدات صباح تنيك كس شاديه جامد جدا بالزبر الصناعي</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>صباح : لا اجمدي كده داحنا لسه في اول الليله</p><p>شاديه : انتو مين ياولاد الكلب</p><p>شهيره : لا كده مش حلو ياشرموطه</p><p>شاديه : طب انتو مين وعايزين ايه</p><p>صباح : احنا اصحاب ملك وملك طلبت مننا نخليكي كلبيتها</p><p>شهيره : يرضيكي بنتك يبقا نفسها في حاجه وتحرميها</p><p></p><p>شويه وبدلت صباح مع شهيره ولبست شهيره زبر اكبر واتخن ودخليته في طيز شاديه وناكت بسرعه</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شهيره : بيوجع يامره يالبوه</p><p>صباح : لا ده محن نسوان</p><p></p><p>طلعت شهيره الزبر من طيز شاديه وضربتها صباح على طيزها بالكرباج وبدات شاديه تصرخ</p><p></p><p>شاديه : اه اه اي اي حسابك هيبقا كبير معايا ياملك</p><p>صباح : انا عايزه اهاتك توصل اخر الدنيا</p><p></p><p>قعدو يضحكو كلهم وطيز شاديه احمرت</p><p></p><p>ملك : بتوجعك يامامتي انتى لسه شفتى حاجه</p><p>شاديه : وانت ياراجل مستمتع وسيبهم يعملو فيا كده</p><p>عصام : استمتعي ياحبيبتي</p><p></p><p>وراحت ملك رفعه شاديه بعبوص جامد</p><p></p><p>شاديه : اه مبسوطه ياشرموطه</p><p>ملك : جدا يامامتي</p><p></p><p>لبست صباح الزبر الصناعي لملك</p><p></p><p>صباح : نيكي شاديه حبيبتك ياملوكه</p><p>ملك : دانا هفشخها</p><p></p><p>راحت ملك مدخله الزبر في طيز شاديه مره واحده</p><p></p><p>شاديه : ااااااه</p><p>ملك : اجمد يابطل</p><p></p><p>بدات ملك تدخل الزبر وتطلعه بقوة وعنف</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شهيره : ايوه كده ياملوكه ياجامده</p><p></p><p>شويه وفكوها ونيموها على ظهرها وربطوها في السرير وطلعت صباح عليها وقعدت تمص وتلحس فى بزازها وتعض في حلماتها جامد وتشدهم وتضربهم وجت شهيره وقعدت بكسها على بق شاديه ومصت شاديه كسها جامد ومصت زنبورها وراحت شهيره جايبه شهوتها فى بوقها</p><p></p><p>شهيره : ااااااه</p><p></p><p>وصباح قعدت على كس شاديه وبتحك كسها فى كس شاديه وجابت صباح زبر صناعي براسين من نحيتين وناكت نفسها وناكت شاديه ونزلت صباح شهوتها هي وشاديه مع بعض</p><p></p><p>شاديه : اه اه اه اه</p><p>صباح : اه اه اه اه</p><p></p><p>وشويه وقامت صباح جابت خرزانه فضلت تضرب جسم شاديه كله جامد</p><p></p><p>شاديه : اه اه اه اه</p><p>صباح : قولي انا كلبه ستي ملك</p><p>شاديه : اه انا كلبه ستي ملك بس ارحموني اه</p><p>ملك : بجد يامامتي</p><p>شاديه : اه ياستي</p><p>صباح : لا لسه مش حساها</p><p></p><p>قامت صباح فكت شاديه وشاديه مستسلمه خالص ولبست زبر صناعي ولبست شهيره زبر صناعي وشدت شاديه على طرف السرير وطلعت ع السرير ورفعت رجلها ودخلت الزبر في كسها ودخلت شهيره الزبر في طيزها وناكو جامد</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>بعد ما نكوها جامد قامو وربطو ايد شاديه بحبل وربطوها في جنش في السقف وبدات صباح تضرب جسم شاديه بالكرباك جامد وشاديه بتتلوه جامد</p><p></p><p>شاديه : اه اه اه اه</p><p>صباح : قولي انا شرموطه</p><p>شاديه : انا شرموطه ولبوه وبتناك</p><p>صباح : ايه ده يعني فاجره وصاحبه مزاج زينا</p><p>شاديه : ااااه سيبوني بقا حرام عليكم</p><p>شهيره : ماما طلعت شرموطه ياملك زي مقالت صباح</p><p></p><p>طلعت شهيره الصاعق الكهربائي وبدأت تكهرب حلمت بزاز شاديه</p><p></p><p>شاديه وهي بتعيط : ااااه حرام عليكم انا هعمل اي حاجه وتحت امركم بس ارحموني</p><p>صباح : ايه رايك ياملك</p><p>ملك : حلوه كده</p><p>شهيره : لا لسه شويه كمان</p><p></p><p>جابت شهيره كرسي ورفعت الرجل اليمين لشاديه عليه ودخلت لشفرات شاديه بالصاعق وكهربتها</p><p></p><p>شاديه بعياط : ااااه كفايه انا كلبيتكم وتحت رجلكم ابوس رجلكم كفايه</p><p>شهيره : صعبتي عليا</p><p></p><p>بدات صباح تفك شاديه وخليتها تفلقس ع الارض وكتفتها وحطيت كرسي لملك عند راسها وقعديتها</p><p></p><p>ملك : اخيرا بقيتي تحت رجلي</p><p>صباح : الحسي رجل ستك ملك</p><p></p><p>وضربيتها بالكرباك مسكت شاديه رجل ملك وبدات تلحسها راحت مسكت شهيره الصاعق الكهربائي وكهربت شفرات كسها</p><p></p><p>شاديه : ااااه</p><p></p><p>وتبوس شاديه رجل ملك فكهربت شهيره خرم طيزها</p><p></p><p>شاديه وهي بتبوس رجل ملك : ااااه ابوس رجلك قوليلهم كفايه</p><p>ملك : صعبتي عليا خلاص كفايه عليها كده</p><p>صباح : صعبت عليكي بس لسه مصعبيتش علينا</p><p></p><p>طلعت شهيره مكنه النيك وفيها زبرين تخان وطوال ودخلت واحد في طيز شاديه والتاني في كسها</p><p></p><p>شاديه : لا المكنه لا حرام عليكم ارحموني</p><p></p><p>شغلت شهيره المكنه وبدات شاديه تصوت</p><p></p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>صباح : ايه رايك ياملك</p><p>ملك : متعب قوي</p><p>شهيره : صعبت عليكي ولا ايه</p><p>ملك : بصراحه اه</p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>صباح : ده بابا مستمتع وبيلعب في زبره</p><p>شهيره : وزبره واقف زي المدفع</p><p>صباح : ايه رايك ياملك في زبره</p><p>ملك : زبر بابا عسل</p><p>صباح : طب فلقسيله</p><p></p><p>فلقست ملك وجه عصام وبدء يدخل زبره في كس ملك لحد مدخل كله وبدء ينيك جامد</p><p></p><p>ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>صباح : ايه ده دانتي مفتوحه ياملوكه</p><p>ملك : لسه مفتوحه النهارده</p><p>عصام : ملوكه دي بتاعتي انا بس</p><p>شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>صباح : عندك مانع ملوكه تبقا معايا وقت معوزها</p><p>عصام : ملك وشاديه اعتبريهم بتوعك من النهارده قصادك انتي وصاحبيتك</p><p>شهيره : دانت صاحب مزاج بقا</p><p>عصام : واعجبك قوي</p><p></p><p>فصلت صباح المكنه وفكت شاديه ورمتها ع الارض ونامت شاديه على ضهرها</p><p></p><p>شاديه : اه اه اه اه</p><p></p><p>طلع عصام زبره من كس ملك وقام وقعد يدعك في زبره ونزل لبنه فوق شاديه على بطنها وقامت صباح وشهيره وقفو فوق شاديه واتبولو عليها غسلوها</p><p></p><p>صباح : ياله ياملوكه انتي وبابا اغسلو لماما وشها</p><p></p><p>قامت ملك وقفت فوق وش شاديه واتبولت وعصام اتبول ونشل زبره في بق شاديه وشاديه في عالم تاني ومسكت صباح الكرباك وضربت شاديه جامد في كل حته في جسمها</p><p></p><p>شاديه : اه اه اه اه</p><p>صباح : استلمي كلبيتك ياملوكه وخلي الكرباك ده معاكي</p><p>ملك : شكرا ياطنط صباح</p><p>شهيره : ومفيش شكرا لطنط شهيره</p><p>ملك : شكرا ياطنط شهيره</p><p>صباح : وانت يا استاذ عصام اكيد هنتقابل تاني في ظروف تانيه وهدلعك</p><p>عصام : وانا تحت امرك</p><p></p><p>قامت صباح وشهيره استحمو وخرجو لبسو وخدو الكاميرا ومشيو</p><p></p><p>نروح عند احمد واسماء في الفيلا</p><p></p><p>نزل احمد واسماء وكلمو فاطمه وركبو السياره في انتظارها وعندما خرجت فاطمه من الفيلا اندهش احمد مما كانت ترتديه كانت ترتدي ميني جيب اسود وبلوزه بيضاء ضيقه جدا ومفتوحه ولا ترتدي برا وبزازها خارجه منها معادا الحلمه وعندما دخلت السياره وجلست في الخلف لمح احمد كسها وكانت لا ترتدي الاندر</p><p></p><p>احمد : ايه اللبس ده</p><p>فاطمه : نفسي اخرج كده وخالد مكنش موافق</p><p>احمد : وانا هوافق ازاي دانتي امانه معايا</p><p>فاطمه : هتوافق عشان انا عايزه كده وانت موجود عشان راحتي واي حاجه تحصل مش هتوصل لخالد</p><p>اسماء : سيبها براحتها يا احمد</p><p>احمد : ماشي يابطه</p><p></p><p>اتحرك احمد بالعربيه في الطريق الى النادي</p><p></p><p>نروح عند سمير وايه خطيبته وعادل وحبيبه خطيبته قاعدين في كافيه</p><p></p><p>عادل : بس خطيبتك جامده قوي ياسمير</p><p>سمير : وانت خطيبتك سيكسي قوي</p><p>حبيبه : انتو مالكم النهارده</p><p></p><p>وصف حبيبه " بنت 18 سنه شعرها ناعم بني غامق شقراء شفايفها كبار جدا احمر فراوله عيونها عسلي بزازها صغيره وطيزها صغيره ومدوره وعاليه وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي "</p><p></p><p>ايه : شكله يوم مش هيعدي</p><p></p><p>وصف ايه " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح صدرها كبير ومدور ومشدود وطيزها كبيره وكسها كبير وطالع شفايف كسها من الشق ولونهم بني "</p><p></p><p>عادل : هو بصراحه مش هيعدي بسهوله</p><p>سمير : ايه رايكم كل واحد يقول ناك مين قبل كده والبنات تقول مين نكها</p><p>عادل : وانا هبدء الاول وانا صغير نكت سهام ام كريم وفشختها</p><p>سمير : انا بقا نكت سهام ام كريم وهدى امك وفشختهم</p><p>عادل : انا امي كله بينكها عشان جامده دانا بفشخها وبفشخ منى امك</p><p>سمير : وانا كمان بفشخ امي</p><p>حبيبه : انتو الاتنين نكتو حمات اخويا وامهاتكم</p><p>عادل : احنا مبنرحمش اي بطل</p><p>سمير : انا نكت عزه ام ايه حبيبتي واختها دعاء</p><p>عادل : وانا نكت نورا ام حبيبه حبيبتي</p><p>سمير : هجرب نورا اكيد</p><p>عادل : هتكون قصاد عزه ودعاء</p><p>سمير : اتفقنا ياصاحبي</p><p>ايه : انتو بتتفقو على امهاتنا كده واحنا قاعدين</p><p>عادل : كلكم الشراميط بتوعنا</p><p>سمير : وانتي ياحبيبه مين ناكك</p><p>حبيبه : عادل حبيبي</p><p>سمير : وقبل عادل</p><p>حبيبه : احمد اخويا وصاحبه مصطفى</p><p>عادل : وانتي يا ايه</p><p>ايه : سمير بادل بيا مع كريم عشان كان تعبان على حسناء خطيبته</p><p>سمير : ويومها فشخت البت حسناء</p><p>ايه : وكريم سكت يعني مفرتكني هو كمان</p><p>حبيبه في ودن ايه : على فكره احمد اخويا معشر الاتنين دول وفاشخ طيازهم هههههههه</p><p>ايه : ههههههههههه</p><p>عادل : مضحكونا معاكم</p><p>حبيبه : مينفعش خالص</p><p>سمير : مخطوبين لجوز شراميط</p><p>عادل : وجامدين</p><p>سمير : يبقا نكمل السهره عندي في البيت</p><p>عادل : ياله بينا</p><p></p><p>نروح الفيلا عند هدى</p><p></p><p>قاعده في الانتريه هدى ومعاها صباح وشهيره</p><p></p><p>هدى : ايوه كده يعني زلتوها حلو</p><p>صباح : دي كانت زي العجينه في ايدنا</p><p>شهيره : وجوزها كان مستمتع جدا</p><p>هدى : المهم اني زلتها عقبال الباقي</p><p>صباح : طب الخطه الجايه ايه وانا معاكي</p><p>هدى : لا سيبوني اخطط براحتي</p><p>صباح : وقت متعوزيني كلميني</p><p>هدى : عندك طلعه انتي وشهيره النهارده وفلوسها كلها ليكم انا مش عايزه حاجه</p><p>شهيره : ايوه بقا انا هايجه عايزه اتقطع</p><p>هدى : متخفيش اتنين تقال هيفرفروكي كمان</p><p></p><p>نروح عند احمد واسماء وفاطمه في النادي</p><p></p><p>وصل احمد إلى النادي مبكراً جداً وكان هناك القليل من الشباب في صاله البلياردو وليس هناك أي امرأه أختارت فاطمه الطاولة التي في المنتصف ولعبت فاطمه واحمد لبعض الوقت وكل ما تنحني وتضرب كره تظهر بزازها اكثر امام جميع الشباب قبل أن تضطر إلى ضرب كره تجعلها تعرض كسها رفعت رجلها اليمنى على حافة الطاولة لتسقط الكرة الزرقاء في المنتصف شاهد احمد الشباب يغمزون لبعضهم حتى يتطلعوا إلى كس فاطمه فحرص احمد على أن يدفع الكرة البيضاء في أماكن تجعل فاطمه تستلقي على الطاولة فتوقف الشباب عن اللعب ووقفوا مباشرة وراء فاطمه</p><p></p><p>همست اسماء في اذن احمد : أنا متأكده أن كس فاطمه يسيل منه العسل دلوقتي لانها عارفه أن 12 عين مركزة على كسها وصدرها</p><p>احمد بنفس الصوت : مانا متعتهم وخليتها فرجتهم حلو</p><p></p><p>بعد أن هزمت احمد في مباراتين الشباب تحدوها للعب معها وقفلو باب الصاله وجلس احمد واسماء يشاهدون الشباب وهم ينظرون الى بزازها وكسها العاري كسبت فاطمه أول شابين وجاء الشب الثالث يقترح عليها</p><p></p><p>الشب : ايه رايك نلعب على فلوس</p><p>فاطمه : انا مش معايا فلوس</p><p>الشب : هعرض عليكي عرض إنا هديكي 500 جنيه لو كسبتي وانتي تلعبي مباراتين بدون الجيبه إذا خسرتي ايه رايك</p><p>فكرت فاطمه لدقيقه : موافقه</p><p></p><p>لعبت فاطمه جيداً ومنحت الشباب جميعهم رؤية جيدة لمؤخرتها المشدودة وكسها مع كل ضربة وكان احمد واسماء متفاجأين من الطريقه التي تلعب بها</p><p></p><p>احمد : تفتكري هتكسب</p><p>اسماء : لا لإنها عايزه تلعب بدون الجيبه</p><p></p><p>وضعت فاطمه الكرة السوداء على الخط وكانت على وشك الفوز بال500 جنيه إلا أنها اسقطت الكرة السوداء وورائها البيضاء وخسرت واستدارت لهم وغمزت فعرفو إن فاطمه خسرت عن قصد ابدت فاطمه بعض الاعتراض لكنها قلعت الجيبه في النهايه كان منظر سكسي جداً وفاطمه واقفه أمام الشباب بحذاء الكعب العالي والبلوزه القصيره الضيقه وبزازها بينه منها وكان كسها المحلوق يلمع بالماء كسبت المباراتين التاليتين على الرغم من إن الشباب كانوا ينظرون إلى طيزها وكسها وبزازها وهي تستلقي لضرب الكرات</p><p></p><p>نفس الشب : ايه رايك في زيادة الرهان لألف جنيه لو كسبتي</p><p>فاطمه : ولو خسرت</p><p>الشب : تقلعي البلوزه</p><p>فاطمه بعد تفكير : موافقه</p><p></p><p>وافقت فاطمه على الرهان وغمزت لاحمد واسماء بنظرة خبيثه</p><p></p><p>احمد : ايه رايك هتكسب ولا هتخسر</p><p>اسماء : هتخسر طبعا اللي تقلع الجيبه تقلع البلوزه</p><p></p><p>كسب الشب بسهوله</p><p></p><p>احمد : هي خسرت عن قصد ولا الشب محترف</p><p>اسماء : خسرت عشان تقلع</p><p></p><p>أعترضت فاطمه قليل قبل أن تقلع البلوزة ولكن قلعت في النهايه نظر الشباب على بزاز فاطمه وهي كانت واقفه أمامهم بكل فخر وتركتهم يتأملون في جسمها العاري كله</p><p>استمتعت فاطمه بهم وهم يتحرشون بها حتى فازت بالثلاث مباريات التالية وهي عارية كانت واثقة من نفسها</p><p></p><p>نفس الشب : ايه رايك في اللعب على الجنس</p><p>فاطمه : ازاي</p><p>الشب : إذا كسبتي تحصلي على 2000 جنيه</p><p>فاطمه : واذا خسرت</p><p>الشب : إذا خسرتي يقوم الشباب بنيكك كلهم</p><p></p><p>نظرت فاطمه الى احمد واسماء وهي مذهوله ونظر اليها احمد واسماء بذهول</p><p></p><p>فاطمه : وانا موافقه</p><p></p><p>كسب الشب المباراة بسهوله وبدا الشباب يقلعو وبدات تظهر الأزبار من كل مكان وشال الشب فاطمه ونايمها على الطاوله ورفع رجليها وادخل زبره في كسها</p><p></p><p>فاطمه : ااااااه</p><p></p><p>وبدء شابين أخرين يمصون بزازها في حين أخر أدخل شب اخر زبره في فمها ومصته فاطمه نظر شب الى اسماء وشاور لها بالانضمام فنظرت لاحمد</p><p></p><p>اسماء : احمد</p><p>احمد : انا مليش دعوه دي متعتك حبه تجربي قومي مش حبه اتاسفي وخليكي قاعده</p><p>اسماء : هي فكره مجنونه وحبه اجرب</p><p>احمد : اتفضلي</p><p></p><p>قامت اسماء وذهبت للشب وبدء يقلعها هدومها لحد ما بقت ملط وبدء يبوس وغيره يقفش في بزازها نام الشب على الطاوله وقعدت اسماء بكسها على زبره وبدء ينيك</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وفجأه دخل طيزها زبر اخر وكان احمد وجاء امامها شب وادخل زبره في بقها وبدء الشباب يبدلو اوضاع على فاطمه واسماء واحمد معاهم</p><p></p><p>شال اسماء شب ودخل زبره في كسها وجاء شب اخر وادخل زبره في طيزها وناكه جامد</p><p></p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>مسك شب فاطمه ووقفها ع الارض ورفع رجل ع الطاوله وادخل زبره في كسها وجاء الاخر وادخل زبره في طيزها</p><p></p><p>فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وبعد فتره من الوقت بدأو ينزلو انزل الشب اللي بينيك فاطمه لبنه في كسها والشب الاخر في طيزها وقزف شب في كس اسماء والاخر في طيزها وواحد بعد الأخر قذف لبنه في كس فاطمه واسماء وأنزل شباب في فمهم وابتلعو كل قطرة من الحليب الساخن كانت فاطمه واسماء في أسعد لحظاتهم وهما يمارسو الجنس الجماعي واستلقو على الطاوله شاهد الشباب اللبن ينساب من كس اسماء وفاطمه ويغرق مؤخرتهم الوردية الجميله فاقترح أحد الشباب ان يهينو هذه الطياز الجميله فنظرت اسماء الى احمد فنظر لها وابتسم</p><p></p><p>احمد : استمتعي</p><p></p><p>فجعلهم الشباب يستلقو على بطنهم كل واحده على طاوله واستخدم شب حزامين ليكبل رجل فاطمه إلى ساقي الطاولة وجذب شب اخر حزامين من البناطيل الملقاه على الأرض وربط رجل اسماء وربط ايديهم في السله الوسطه وبدءو يبدلو ازبارهم على طيازهم ومعهم احمد حتى أتهتكت لمدة ساعتين وانزلو جميعهم حليبهم في طيازهم حتى أنهم دفعوا مؤخرة عصا البلياردو الغليظه في طيازهم وكسهم</p><p></p><p>فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>عندما لم يعد أي من الشباب قادر على النيك فكهم احمد وكانو لا يستطيعو السير وكان على احمد أن يساعدهم ليلبسو ويصلو إلى السيارة وينصرفو الى الفيلا</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p>مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ</p><p></p><p>الجزء السابع</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>فاطمه واسماء اتناكو في صاله البليارده وشاديه بقت كلبه ملك بنتها بعد خطه هدى والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده</p><p></p><p>سمير وخطيبته ايه مع عادل وخطيبته حبيبه في العربيه رايحين شقه سمير وقعدين البنات في الكنبه ورا</p><p></p><p>عادل : اتفسحنا وانبسطنا ياله بقا نروح ندلع</p><p>سمير : ايوه بقا كفايه لف البنزين خلص</p><p>عادل : البنات مبسوطين جدا ندلعهم بقا</p><p>سمير : انا هقدملك بين ايديك مكنه جامده جدا زي البت زينه اختك واجمد كمان</p><p>عادل : هتشوقني وتسخني ليه بس</p><p>سمير : بسخنك عشان تفرمها</p><p>عادل : وانا بقا هقدملك بسبوسايه زي اختك مياده بالظبط</p><p>سمير : اف دي هتبقا ليله نار</p><p>حبيبه : انتو بتنيكو زينه ومياده كمان</p><p>سمير : داحنا بنفشخهم</p><p>ايه : وطبعا مفتوحين وبيتناكو بره</p><p>عادل : اكيد دول شراميط زيكم</p><p>سمير : هندلع كلنا سوا وعادل مش غريب</p><p>ايه : وانا بقولك لا انا بتاعتك زي متحب</p><p>سمير : انتي عسل يا ايه</p><p>بصت حبيبه لأيه : انتي مسالمه كده ليه</p><p>ايه : مانا خلاص بقيت الشرموطه بتاعته</p><p>حبيبه : وانا كمان بقيت شرموطه عادل</p><p>ايه : هنتناك جنب بعض ياموزه</p><p>حبيبه : انا اول مره عادل يبادل بيا شكله تعبان عليك ياقمر</p><p>ايه : وعادل ايه نظامه شرس ولا في حنيه</p><p>حبيبه : على حسب هو تعبان عليكي قد ايه</p><p>ايه : يعني هتبهدل</p><p>حبيبه : كله نيك ياحبيبتي</p><p></p><p>وصل عادل شقه سمير وركبو الاسانسير</p><p></p><p>سمير : هتنوري شقتك ياعروسه</p><p>ايه : يعني اول مره اجي شقتي اكون هنام مع واحد غيرك</p><p>عادل : متحرمهاش من اللحظه دي ونام معاها الاول ياسمير البت دي عسوله قوي</p><p>سمير : وامكانياتها نار</p><p></p><p>وصلو الشقه ودخلو</p><p></p><p>سمير : مش هحرمك من حاجه ياله هندخل اوضه النوم نعمل واحد حلو وانت ياعادل اعمل ليله مع خطيبتك حلوه ونتقابل بعد منخلص هنا</p><p>عادل : خلاص هفشخ حبيبه ونتقابل هنا بعد الفشخ</p><p></p><p>دخل سمير وايه اوضه وعادل وحبيبه اوضه واول ما دخل سمير مسك ايه وبدء يبوس شفايفها ودعك بزازها وبدء يفك فستانها وقلعهولها وقلعها البرا وبقت بالاندر وبدء يدعك ويمص بزازها وحلمتها الكبار ونزل على بطنها يلحسها وبدء يقلعها الاندر ونامت ورفع رجلها وبدء يدخل لسانه في كسها ويمص شفراتها الكبار وكان ماء شهوتها كتير ورفع رجليها إلى الاعلى حتى ظهر خرم طيزها وراح بلسانه يلحس خرم طيزها</p><p></p><p>ايه : اي اممممم اااي اه</p><p></p><p>نروح عند عادل وحبيبه</p><p></p><p>عادل نايم وحبيبه بين رجله بتمص زبره اللي انتصب ع الاخر فقام ونيم حبيبه ورفع رجليها وبدء يدخل زبره في كسها براحه وزاد قوه وشراسه</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قلبها عادل على جنبها ورفع رجل على كتفه ودخل زبره في كسها وناك جامد</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نروح عند سمير وايه</p><p></p><p>قلع سمير ملابسه ونام على ظهره ونامت ايه فوقه بالعكس وبدات تمص زبره وهو يمص كسها وخرم طيزها وشهوه كسها تسيل وتنزل فوقه بكثره وهي تلاعب كسها فوق فمه ووجه كله ثم قامت وجلست فوق زبره وامسكت به وبدات تدعك راس زبره بين شفرات كسها وجعلت راس زبره موجها بين شفرات كسها وجلست فوق زبره ليغوص ويدخل كله بكسها</p><p></p><p>ايه : اه</p><p></p><p>وسمير سيبها تعمل ما يحلالها وبدات تلعب بكسها فوق زبره وهي تتراقص فوقه</p><p></p><p>ايه : اه اه اه اه</p><p></p><p>بدات ايه تطلق الاهات وقد زاد هيجانها وبدات تصرخ</p><p></p><p>ايه : ااااه</p><p></p><p>هدأت ايه ونامت فوق سمير وبدء ماء شهوتها ينزل من كسها فوق زبره وقامت وقعدت فوق فمه ليلحس ماء شهوتها من كسها وبعد ان لحس ومص سمير كسها نامت على بطنها ووضعت المخده تحت بطنها لترتفع طيزها إلى الخلف ويظهر كسها جيدا فقام سمير وجلس فوق طيزها وامسك زبره وبدء يدعك راس زبره بين شفرات كسها فتهيجت وصاحت</p><p></p><p>ايه : اه اه امممم يلا دخله في كسي بسرعه اطفي نار كسي الملتهبه ولن تنطفي الا بلبن زبرك</p><p></p><p>فادخل سمير زبره في كس ايه وهي تتحرك تحته وتتراقص وهو يخرج ويدخل زبره في كسها بقوه وسرعه</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وقلبها سمير ورفع رجلها ودخل زبره في كسها وناك جامد</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نروح عند عادل وحبيبه</p><p></p><p>حبيبه مفلقسه قدام عادل وزبره في كسها وبيدقر جامد</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نزل عادل لبنه في كس حبيبه</p><p></p><p>حبيبه : لبنك نار جدا البت ايه عامله شغل</p><p>عادل : بصراحه اه والواد عادل تعبان عليكي نار</p><p>حبيبه : هي البت تهيج جامد وسمير هيجيلي نار هيفشخني</p><p>عادل : طب نوسعله كل الاخرام عشان ميتعبكيش قوي</p><p></p><p>طلع عادل زبره من كس حبيبه</p><p></p><p>عادل : ياله مصي خليه يشد</p><p>حبييه : دانا هقطعه</p><p></p><p>فضلت حبيبه تمص زبر عادل جامد لحد ما وقف وشد تاني وقلبها خلاها تفلقس ودخله في خرم طيزها وبدء يدقر جامد</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نروح عند سمير وايه</p><p></p><p>سمير رافع رجل ايه وبينيك جامد وبدء يقذف لبنه بقوة داخل كسها ونام فوقها</p><p></p><p>ايه : انا حسه ان لبنك هيخرج من بقي</p><p></p><p>نام سمير بجانب ايه وبدأو يتبادلو القبلات ومص الشفايف</p><p></p><p>سمير : كسك ممتلئ باللبن</p><p>ايه : لو قمت وقفت هيسيل اللبن على رجلي</p><p></p><p>فمد سمير يده إلى كسها وفعلا هو مبلل كثيرا</p><p></p><p>ايه : انا نفسي بعد ما اتناك انك تلحس كسي</p><p>سمير : طلباتك اوامر اموت انا في رائحه الكس المتناك</p><p></p><p>ونزل سمير بين فخادها وبدء يلحس كسها وينظفه لها بلسانه ويبلع اللبن فهاجت ايه من جديد وانتصب زبر سمير مرة ثانيه</p><p></p><p>سمير : المره دي زبري عايز ينيك طيزك</p><p>ايه : وهي طيزي هتلاقي احسن من زبرك يدخل فيها طيزي جاهزه لزبرك</p><p></p><p>ونامت ايه على بطنها ومدت يديها إلى طيزها وفتحت طيزها</p><p></p><p>ايه : دخل زبرك في طيزي فرتكها ياحبيبي</p><p></p><p>نزل سمير على طيز ايه وبدء يلحس خرم طيزها ومسك زبره وبدء يدعك خرمها بزبره وضغط براس زبره على خرم طيزها وبدء يدخل ويطلع لحد ما دخل كله وناك سمير بسرعه وقوه وبدات تتاوه وتصيح وتتمتم</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه نيكني جامد</p><p></p><p>رفعها سمير خلاها تفلقس وفضل يرزع في طيزها جامد جدا</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>جلست ايه امام زبر سمير وامسكها من شعرها وادخل رأس زبره بفمها وبدا ينطر اللبن في فمها وبدا اللبن ينزل من بين شفتيها على بزازها وهي تمسح بزازها باللبن وشربت منه ما شربت وبعد ان انتهى سمير من قذف اللبن بفمها امسك رأسها وقرب فمها من فمه وبدء يمص شفايفها وفمها ممتلئ باللبن ومدت ايه لسانها وكله لبن وادخلته بفم سمير ثم نامت بين ذراعه ولم يتوقف عن تقبيلها حتى نامو دون ان يشعرو</p><p></p><p>نروح عند عادل وحبيبه</p><p></p><p>عادل نايم وحبيبه قاعده على زبره بطيزها وبتقوم وتقعد بسرعه</p><p></p><p>حبيبه : اه اه اه اه</p><p></p><p>نزلها عادل جانبه وهو نايم وزبره في طيزها وخدها في حضنه وناك بسرعه لحد منزل لبنه في طيزها</p><p></p><p>عادل : كده ظبتنا الكس والطيز</p><p>حبيبه : وسمير هيفشخهم</p><p>عادل : تعالي نقوم نستحمه ونرن عليهم وناكل ونكمل</p><p></p><p>نروح عند سمير وايه</p><p></p><p>استيقظ سمير وايه على صوت الهاتف وكان عادل كنسل سمير عليه وقامو دخلو الحمام مع بعض وفي الحمام قامت ايه بمص زبر سمير حتى انتصب ثم انحنت إلى الامام واسندت يديها على البانيو وادخل سمير زبره بكسها وبدء ينيكها للمرة الثالثة بكل قوه</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وقفها سمير ورفع رجل على ايده وخدها في حضنه ودخل زبره في كسها وبدء ينيك جامد</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>مسكت ايه في رقبته وشلها سمير على ايده ودخل زبره في كسها وبدء يرفعها وينزلها بسرعه</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>انزلها سمير وخلاها تفلقس قدامه ودخل زبره في طيزها وناك جامد إلى ان قذف سمير في طيزها ثم نزلت وجلست امامه في البانيو وهو نائم وبدأت تتبول على صدره واستكملو الحمام ولبست ايه قميص وسمير اندر وخرجه وذهبو إلى غرفه الانتريه وكان عادل وحبيبه ينتظروهم</p><p></p><p>همست حبيبه باذن ايه : اتفشختي ياعروسه</p><p>ايه : ده فرتكني</p><p>حبيبه : عادل هايج عليكي جدا يعني هيفرمك</p><p>ايه : وسمير هايج عليكي بجنون</p><p>حبيبه : داحنا هنتفرتك</p><p>ايه : مش قولتي كله نيك</p><p>عادل : جيبلكم فسفور جمبري وسمك</p><p>سمير : ايوه ياعم</p><p></p><p>فضلو ياكلو لحد ما الاكل خلص وقامت حبيبه وخدت ايه من ايدها</p><p></p><p>حبيبه : تعالي هنغسل ايدينا سوا ونجهز</p><p>سمير : واحنا هنشيل الاكل ونجهز القعده لحد متيجو</p><p></p><p>دخلو الحمام وقفلت حبيبه الباب وغسلو ايدهم ومسكت حبيبه ايه وبدأت تبوس شفايفها واستجابت ايه وبدأت تبوس شفايف حبيبه وبدء الهيجان يظهر عليهم فحبيبه قلعت ايه القميص وايه قلعت حبيبه القميص ونزلت حبيبه على بزاز ايه تمص حلمتهم ومدت ايدها على كسها ودعكت شفرات كسها وايه مستسلمه</p><p></p><p>ايه : اااي اه اممممم</p><p></p><p>نزلت حبيبه تمص شفرات وزنبور ايه لحد ما نزلت شهوتها</p><p></p><p>ايه : اه اه اه اه</p><p></p><p>مسكت ايه بزاز حبيبه تمص فيهم جامد وتاكلهم نزلت بشفايفها لحد كس حبيبه ورفعت رجل ع البانيو وبدات تمص وتلحس كس وزنبور حبيبه</p><p></p><p>حبيبه : اه امممم اح اي</p><p></p><p>فضلت تمص لحد منزلت حبيبه شهوتها</p><p></p><p>حبيبه : اه اه اه اه</p><p></p><p>مصتلها ايه ولحست كسها وفجأه عملت حبيبه حمام على وش ايه ومتحركيتش ايه وقومتها حبيبه ودخلو تحت الدش</p><p></p><p>حبيبه : مقدرتش امسك كسي اصلك جامده قوي</p><p>ايه : طب انزلي استمتعي بشفرات كسي جامدين وهيعجبوكي</p><p></p><p>نزلت حبيبه تمص شفرات كس ايه وبدات تاكلهم فعملت ايه حمام على وش حبيبه</p><p></p><p>ايه : كده نبقا خلصين ياقلبي</p><p>حبيبه : طب ياله ياجامده عشان الرجاله مستنين</p><p></p><p>خرجو من الحمام لقو عادل وسمير مولعين سجاير وبيشربو بيره بدات حبيبه وايه يشربو معاهم بيره وسجاير وشغل عادل اغاني وبدات ايه وحبيبه يرقصو على الاغاني وحبيبه تحضن ايه وتبوس شفايفها وايه تتفاعل معها وتمص شفايفها وتنزل ايه بطيزها وتهزها امام سمير وعادل فقامو يرقصو معهم ومسك سمير وسط حبيبه وحضنها وباسها من شفايفها ومص جامد وفصل عادل الاغاني وقام حضن ايه وباسها جامد من شفايفها ونيمها ع الارض وفضل يبوس ويقطع شفايفها وساب جسم حبيبه فنيمها سمير جنب ايه وفضل يبوس وحبيبه تتجاوب ونزل على رقبتها يمصها ومنها على بزازها فقلعها القميص وبدء يمص بزازها الصغار الجمال وحبيبه بدأت صوتها يطلع</p><p></p><p>حبيبه : اه اي اه امممممم</p><p></p><p>ونزل عادل على رقبه ايه وهو بيمص فيها قلعها القميص ونزل على بزازها الكبار وبدء يرضع</p><p></p><p>عادل : ايه البزاز الجباره دي دانتي نار</p><p>ايه : اي اه امممممم اي</p><p>سمير : انت لسه شفت حاجه التقيل لسه جاي</p><p></p><p>نزل سمير على بطن حبيبه مص لحد موصل لكسها وفتح رجلها ونزل بينهم ودخل بلسانه على كسها الصغير وبدء يلحس جامد وحبيبه في دنيا تانيه</p><p></p><p>حبيبه : اه اي اه اي اممممم</p><p></p><p>فضل عادل يمص بزاز ايه لحد ما قطعهم مص من جمالهم ونزل على بطنها يلحسها ومنها لكسها ورفع رجلها وفتحها</p><p></p><p>عادل : اف على ده كس ايه الجمدان ده</p><p>سمير : مش قولتلك همتعك</p><p></p><p>نزل عادل بين فخاد ايه وبدء يلحس شفرات كسها ودخلهم في بقه ومصهم جامد</p><p></p><p>ايه : اه اه اه امممممم</p><p></p><p>وفضل عادل وسمير يمصو اكساس حبيبه وايه لحد ما نزلت شهوتهم وقام عادل وسمير وقفو جنب بعض وقلعو البوكسر وظهر زبر كل واحد فيهم وقعدت ايه امام زبر عادل وحبيبه امام زبر سمير وبدأو يلحسو ويدخلو الرأس ويمصو جامد فمسك سمير ايد ايه وقومها وشالها بالوضع المقلوب زبره في فمها ويحملها من وسطها وارجلها معلقه بالهواء وكسها امامه يمصه وينيكها بلسانه وايه تمص زبر عادل وتلحس بيوضه ونام سمير على ظهره واعتلته حبيبه وجلست فوق زبره وفضلت تقوم وتقعد لحد ما دخل كله في كسها</p><p></p><p>حبيبه : اه اه اه اه</p><p></p><p>بدء عادل يعتلي ايه ويرفع رجلها ويمص بزازها وزبره يغوص بين شفرات كسها ويدخل براحه حتى وصل الى اعماق كسها وبدء ينيكها بقوه كانه اسد</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وقام سمير من تحت حبيبه وجعلها تعمل وضع الدوجي علي يديها وقدميها ووقف خلفها وادخل زبره الطويل مره واحده بكل قوه وعنف</p><p></p><p>حبيبه : ااااااه</p><p></p><p>واخذت طعنات الازبار في كس الفتاتين تشتد وارتفعت السخونه فقام عادل ورفع ايه بيديه يحملها وادخل زبره في كسها وهي تحتضنه بقوه</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قامت حبيبه ووقفت علي قدميها واتكأت علي كرسي له ظهر عالي ووضعت احدي قدميها عليه وانحنت قليلا ونظرت الى سمير وضربت علي فخادها بقوه</p><p></p><p>حبيبه : سمير انا عايزاك تفشخ طيزي وتطفي نار طيزي بلبنك</p><p></p><p>نزل سمير على ركبه وبدء يمص خرم طيز حبيبه بشفايفه ولسانه ويلحس كسها ثم يرتفع ليلحس خرم طيزها وادخل لسانه فيه وبدات حبيبه تتلوي ولسان سمير يداعبها بين طيزها وكسها وهي تتمحن فقام سمير وادخل راس زبره بهدوء داخل طيز حبيبه وبدء يدخل ويطلع براحه فنظرت حبيبه الى سمير وهي تتلوي تحت زبره</p><p></p><p>حبيبه : اه اه براحه عليا مش قادره استحمل</p><p></p><p>وبدء سمير يسرع جامد جدا</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>نزلت ايه ووقفت ع الارض ووطيت ومسكت في الكرسي اللي عليه حبيبه وبدات تبوسها من شفايفها ورفع عادل رجل واحده على ايدو وادخل زبره في كسها وبدء ينيك بقوه</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>شويه وغير عادل الوضع ونام علي ظهره على الارض وقعدت فوقه ايه وزبره في كسها ونامت في حضنه وجه سمير ودخل زبره في طيزها وبدأه ينيكو جامد</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>شويه ونام سمير على الارض وقعدت حبيبه على زبره بكسها وقام عادل ودخل زبره في طيز حبيبه وناكوها زوجي جامد</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>كانت ايه نايمه وفتحه رجلها وبتلعب في كسها فقام عادل وساب حبيبه ورفع رجل ايه ودخل زبره في كسها وقام سمير وعمل نفس الوضع ونيم حبيبه بجوار ايه ورفع رجلها ودخل زبره في كسها وبدء يدقر جامد</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه براحه براحه كفايه ااااه</p><p></p><p>وعادل جنبه بينيك ايه ويدقر جامد حتي انها كادت ان تجن من القوه والسرعه وانقبضت يداها تمسك السجاده وتشنج جسدها وهي تنقل نظرها بين عيون عادل وعيون سمير</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ارحم كسي يا متوحش انا مش قد زبرك ده</p><p></p><p>هدي عادل وقام وقوم ايه وبدء يبوس شفايفها وحمل رجلها على يديه وهي تحتضنه من وجهه وبدء يدخل زبره في كسها ويرفعها وينزلها على زبره براحه ويبوسها فقام سمير واحتضنها من طيزها وادخل زبره الملتهب في خرم طيزها فشهقت ايه</p><p></p><p>ايه : ااااااه</p><p></p><p>وبدأو في رفعها وتنزيلها علي ازبارهم بسرعه حتي زاغت عيونها من كثره ما جاءت شهوتها ولم يرحمو محنتها فكان عادل يمص شفايفها بغباء وسمير يمص رقبتها وايه في عالم تاني</p><p></p><p>ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وجاءت حبيبه ومسكت بزاز ايه وبدأت تمص وتعض حلماتها ومن كتر هيجان عادل وسمير تلاقت شفايفهم وبدأو في مص وعض شفايف بعض وزبر عادل يفشخ كس ايه وزبر سمير في خرم طيزها ويد عادل تفتح له طيزها حتي يخترقها بزبره شويه ونزلو ايه من على ايديهم وارتمت على الارض ترتجف وتهتز من كثره المتعه ونام سمير علي ظهره وجلست حبيبه على زبره بطيزها وجاء عادل ورفع رجليها وادخل زبره في كسها وبدأو ينيكو جامد بكل قوه</p><p></p><p>حبيبه : ااااه ااااه نيكوني قطعوني من ازباركم ااااه ااااه نيكوني وخلو ازباركم تفشخني انا لبوتكم وشرموطتكم</p><p></p><p>شويه وجلست حبيبه امام سمير وجلست ايه امام عادل وارتفعت اهات عادل وسمير وهم يدعكو ازبارهم حتى نطرو لبنهم على وجه وبزاز حبيبه وايه واحتضنت ايه حبيبه وبدأو يلحسو بعض وابتلعو كل اللبن واحتضن كل واحد خطيبته ونام في حضنها</p><p></p><p>نروح عند سهام وشيماء ركبين مع هاني سواق التاكسي وراجعين من اوردر</p><p></p><p>سهام : بس ايه الليله دي الناس دي بتدفع فلوس لمزاجهم حتى لو منكوش</p><p>شيماء : هما العرب كده فلوس وبس</p><p>هاني : هو ايه اللي حصل</p><p>سهام : حفله سته عرب وخلونا رقصنا لما اتهلكنا وحسبونا وبس محدش لمسنا</p><p>هاني : وطبعا المكن نار</p><p>شيماء : ده المكن هينفجر</p><p>هاني : انا في الخدمه</p><p>سهام : عندي فكره</p><p>شيماء : ايه هي</p><p>سهام : تعرفي عنوان شقه استاذ سعد</p><p>شيماء : اكيد دانا اتنكت فيها مرتين</p><p>سهام : طب ياله على هناك</p><p>شيماء : طب مش ناخد شويه فسفور احسن الراجل يموت مننا ده كان بيفرفر مني وانتي اول مره ونفسه فيكي يعني هيموت</p><p>سهام : خلاص هتلنا ياهاني شويه سمك وجمبري واعمل حسابك معانا</p><p></p><p>جاب هاني الاكل ووصل عماره الاستاذ سعد وطلعو وخبطو ع الباب كتير لحد ما فتح استاذ سعد ودخلو واستاذ سعد مش على بعضه</p><p></p><p>سهام : ازيك ياسعد</p><p>سعد : استاذه سهام وميس شيماء</p><p>شيماء : مالك ياراجل مش على بعضك</p><p>سعد : اصل الزياره جت فجأه</p><p>سهام : اصلنا كنا بنتمشه مع الاسطى هاني بالتاكسي فقولنا نزورك ونقضي باقي الليله عندك</p><p>سعد : وملقتوش غير النهارده</p><p>شيماء : شكل في حد معاك</p><p>سعد : اصل</p><p>شيماء : وشكلها مخلصه عليك</p><p></p><p>مشيت شيماء على اوضه النوم اللي عارفاها ودخلت لقت مدام سالي خطيبه سعد نايمه في السرير فقومتها وحضنيتها وشالت الملايه من عليها وخرجت بيها ملط</p><p></p><p>شيماء : ده محدش غريب ياسوسو دي مدام سالي</p><p>سالي : ازيك ياسوسو</p><p></p><p>وصف سالي " ست في اواخر الاربعينات جميله وشعرها اصفر وجسمها بلدي قمحاويه وبزازها قد البرتقانه وحلمت صدرها بني غامق فخادها كبيره عندها طياز كبيره خرمها بني غامق وكسها كبير ولونه بني غامق وزنبورها كبير وظاهر وعندها شفايف كس كبيره "</p><p></p><p>سهام : حبيبتي دي هتبقا ليله عسل</p><p></p><p>واقف هاني مبرق لجسم سالي</p><p></p><p>سهام : مالك في ايه يا سعد متخافش جيبالك فسفور عشان تسند نفسك وانت اكيد مظبط نفسك بحاجه</p><p>سالي : بصراحه مظبط نفسه ع الاخر</p><p>سهام : اقدملكم هاني صديق لينا واقدملك ياهاني استاذ سعد زميلنا في المدرسه ومدام سالي خطيبته</p><p></p><p>بدات شيماء تفرش الاكل ع السفره وقعدو ياكلو وقعدت سالي زي مهي ملط</p><p></p><p>سهام : مالك ياهاني هتاكل سالي بعينك</p><p>هاني : بصراحه حته بلدي نار</p><p>شيماء : اعتبرها بتاعتك ياحبيبي</p><p>سالي : سوسو ابوس رجلك انا هي مره واتبهدلت من احمد جوز بنتك ولما سعد خطبني والطريقه اللي بيعاملني بيها قولت هو وبس لكن لو عشان قعدت معاكم عريانه هتفهمو غلط هي شوشو اللي قالتلي هنقعد مع بعض بس فبلاش</p><p>سهام : بس انتي عجبتي دلوقتي هنعمل ايه</p><p>سالي : معرفش اتصرفو</p><p>سهام : تعرفي سعد خدني بوسه في المدرسه هي اللي جبتني هنا</p><p>سالي : بس انا مش عايزه حد يلمسني غير سعد خلاص</p><p>شيماء : بس طلما سعد عايز سهام يبقا مش هيرفض ليها طلب صح</p><p>سهام : ايه رايك ياسعد</p><p>سعد : اعتبرو سالي بتاعتكم اعملو فيها اللي يحلالكم</p><p>سهام : ياله ياسالي قومي اغسلي ايدك وبقك وتعالي</p><p></p><p>سالي قامت ودخلت الحمام</p><p></p><p>سهام لهاني : انا عايزاك عربجي عايزه سالي دي تخرج من تحت زبرك متفرتكه اول ما تخرج من الحمام تدخل انت وتطلع تخودها من شعرها وتدخل الاوضه</p><p></p><p>رجعت سالي من الحمام وقعدت وقام هاني دخل الحمام ورجع مسك سالي من شعرها وخدها ودخل الاوضه وقامت سهام وشيماء لمو السفره ودخلو الحمام وخرجو</p><p></p><p>سهام : اغسل ايدك ياسعد وتعال ورانا ع الاوضه</p><p></p><p>دخلت سهام وشيماء الاوضه فوجدو سالي تجلس على الارض امام هاني وتمص زبره في فمها وهاني ينيكها في فمها بغباء ومسكها من رقبتها وضربها بالقلم</p><p></p><p>سهام : ياهاني ياجامد ايوه كده</p><p>شيماء : عاقبها عشان قالت لا وعزت عليك كسها</p><p></p><p>قلعو سهام وشيماء ملابسهم</p><p></p><p>شيماء : واحشتيني ياسوسو</p><p>سهام : وانتي ياشوشو بصراحه تعبانه عليكي قوي</p><p></p><p>بدأت سهام وشيماء يحضنو بعض ويبوسو شفايف بعض ويمصو شفايف بعض ويلعبو في جسم بعض ويلعبو في بزاز بعض ونامت سهام على السرير وجلست شيماء عليها وكانت شيماء تأكل شفايف سهام وسهام لا تتوقف عن التأوهات والتمحن وبدأت شيماء تلعب في بزاز سهام الكبيره وبدأت سهام هي الأخرى في اللعب في بزاز شيماء</p><p></p><p>سهام : امممم اي امممم</p><p>شيماء : امممم احححح</p><p></p><p>مسك هاني سالي وقومها ونيمها على السرير على وشها ورجلها على الارض ووضع يده على طيزها وحركها بشكل دائري وغرس أصابعه بين الفخدتين الكبيرتين وادخل صباعه وبعبصها وزاد في غرسه حتى دخل كامل</p><p></p><p>شيماء : من حركاتك على طيزها كده شكلك بتعشق</p><p>الطيز ياهاني</p><p>هاني : وبموت فيها جدا</p><p>سهام : حظك ياسالي هيفشخهالك</p><p>سالي : طب انا تحت امرك بس براحه عليا</p><p></p><p>نام هاني فوق سالي وبدء يمص رقبتها من الخلف</p><p></p><p>هاني : ما أحلى طيزك ياسالي ايه الطيز اللبن دي</p><p></p><p>وبدأ يدعك بزازها ونزل يبوس في ظهرها حتى وصل الى طيزها وبدء يلحس خرم طيزها وفتح رجليها ومد لسانه الى أن وصل الى شفرات كسها وبدء يمص بكل قوه ويدخلهم في فمه وبدء يمص زنبورها ويدخل لسانه في كسها ووضع صباعه في خرم طيزها واستمر يعتصر زنبورها بلسانه وأسنانه حتى هاجت سالي وبدات تصرخ من الهيجان واللذه</p><p></p><p>سالي : اه اه اي احححح اه اف اي</p><p></p><p>نامت شيماء فوق سهام عكس بعض وبدات تمص شفايف كسها وبدأت سهام في مص شفايف كس شيماء الكبيره</p><p></p><p>سهام : امممممم</p><p>شيماء : امممممم</p><p></p><p>رفع هاني طيز سالي من الوسط لتكون امام زبره الاسود الكبير وباعد بين رجليها اكتر ووضع زبره على شفرات كسها من الخلف وبدء يحرك رأس زبره بشكل مثير على شفرات كسها من الأسفل الى الأعلى ثم العكس</p><p></p><p>سالي: اه اه اي اي</p><p></p><p>كان كسها مبتلا تماما ومفتوح لاستقبال زبر هاني فدفعه</p><p>فدخلت رأسه الكبيره لتفتح المجال لتوغل زبره بسهوله داخل كسها كاملا</p><p></p><p>سالي : ااااااه</p><p></p><p>انبهر هاني لابتلاع كس سالي لكامل زبره وأبدى دهشته</p><p></p><p>هاني : يخرب بيتك ياسالي ايه الشارع ده</p><p>سهام : شرموطه وعامله محترمه</p><p>هاني : دي بلعته كله مره واحده</p><p>شيماء : طلعتي شرموطه ياسالي</p><p>سالي : هقولكم كل حاجه بس خليه ينكني براحه</p><p>شيماء : قولي الاول وهخليه رومانسي</p><p>سالي : انا جوز بنتي بينكني</p><p>سهام : حلو قوي الكلام ده فرتكها ياهاني</p><p></p><p>هاج هاني من كلام سالي ورفع طيزها وبدأ ينيكها بكل قوه وسالي تطلق الآهات</p><p></p><p>سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وهاني كلما سمع اهاتها زاد من عنف نيكه لها وارتعشت من ذلك النيك المبرح عده مرات فوضع أصبعه في خرم طيزها واخذ يدعك خرم طيزها وينيكها بعنف في كسها حتى ارتعشت</p><p></p><p>سالي : ااااه ااااه براحه حرام عليك انا مش قدك</p><p>هاني : الشرموطه قد اي حاجه</p><p></p><p>دخل سعد من باب الاوضه وبدء يقلع ملابسه</p><p></p><p>سعد : معلش بقا ياسالي نيكه سعيده اصل نيك سهام ميتعوضش</p><p></p><p>راح سعد امام كس سهام وشفايف شيماء فمسكت شيماء زبره وبدأت تدعك زبره وببطئ لحست رأس زبره وبدأت تدفعه عميقاً في فمها وقامت سهام وأقتربت بشفتيها من شفايف سعد وتبادلا القبلات وبدء سعد يلعب في بزاز سهام شويه ونام سعد على السرير بجوار سالي وصعدت شيماء ووضعت كسها على وجه سعد وبدء يلحس كسها ويمص شفراتها ويدخل لسانه في كسها وبدأت شيماء تتأوه من المتعه</p><p></p><p>شيماء : اه اي امممم</p><p></p><p>وسهام تمص زبر سعد بكل قوه وقامت ببطئ وجلست على زبره بكسها وبدات تتراقص عليه وتصعد وتنزل وجابت شيماء شهوتها ونزلتها في فم سعد وسهام تنيك نفسها بزبر سعد بكل قوه</p><p></p><p>سهام : اه اه اه اه</p><p>شيماء : امممم اي امممم اه</p><p></p><p>أخرج هاني زبره من كس سالي وقرب رأس زبره من خرم طيزها وبدء يضغط بالرأس ودفعه داخل طيزها فانزلق بسرعه في أعماق طيز سالي فرفع هاني طيزها أكثر فدخل زبره في فتحه طيزها كامل</p><p></p><p>سالي : ااااااه</p><p>هاني : ده كمان شارع</p><p>سهام : فرتكها ياهاني مترحمهاش</p><p>هاني : ده بلع زبري</p><p></p><p>زاد هاني من عنف نيكه لسالي وزادت أصوات اهات سالي</p><p></p><p>سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قامت سهام من على زبر سعد فقام سعد وسحب شيماء ونيمها على ظهرها ورفع رجلها وادخل زبره في كسها وبدء ينيك بكل قوه</p><p></p><p>شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>جلست سهام على وجه شيماء بكسها عشان تمصه وبدأت شيماء تمصه بكل قوه</p><p></p><p>سهام : اه امممم اي امممم</p><p></p><p>استلقى هاني على طرف السرير وزبره منتصب وجلست سالي على زبره بكسها وبدء هاني ينيك سالي بكل قوه</p><p></p><p>سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وبدء هاني يهدا وسالي تتلوى على زبره وهو ممسك بطيزها وهي ترفعها وتنزلها بكل قوه</p><p></p><p>هاني : متيجي ياسعد تنيك الطيز الجامده دي</p><p>سهام : روح ياسعد نيك سالي زوجي مع هاني</p><p></p><p>قام سعد وكان زبره منتصب فمسك هاني طيز سالي جامد ووقف سعد خلف سالي وبدء يدخل زبره في كس سالي مع هاني فصرخت سالي</p><p></p><p>سالي : ااااااه ابوس ايدك بلاش</p><p></p><p>لم يتوقف سعد ودفع زبره بقوة أكبر وبعد شويه نجح أن يخلق لزبره مساحة في كس سالي وأصبح كسها يحتوي على زبرين أثنين في داخله كلا الزبرين يحتكان في بعضهما البعض في كسها وهي تصرخ</p><p></p><p>سالي : ااااااه حرام عليكم ارحموني</p><p></p><p>بدء سعد ينيك بقوه وهاني امامه ينيك بكل قوه وسالي تصرخ</p><p></p><p>سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>وسهام تنام فوق شيماء بالعكس وتمص كسها وشيماء تاكل كس سهام شويه وسحب سعد زبره ودخله في طيز سالي وناك جامد</p><p></p><p>سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>شويه وقام سعد وادخل زبره في كس سهام وهاني ادخل زبره في كس شيماء وهما نيمين فوق بعض وناكه بسرعه وشويه وبدلو وناك سعد شيماء وناك هاني سهام</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p>شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>قام سعد وهاني وجلست سهام وشيماء وسالي امامهم وهم بيدعكو ازبارهم وانزلو اللبن على وجههم وبزازهم وبدأو يلحسو اللبن من على بعض</p><p></p><p>سهام : من دلوقتي انتي من حريمي</p><p>سالي : وانا تحت امرك ياسوسو</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p>مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ</p><p></p><p>الجزء الثامن</p><p></p><p>احداث الجزء السابق</p><p></p><p>عادل وخطيبته حبيبه وسمير وخطيبته ايه عملو تبادل مع بعض واستاذ سعد وخطيبته سالي عملو حفله نيك جماعي مع سهام وشيماء والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده</p><p></p><p>صحيت سهام الصبح على رنة موبايلها وكان علي</p><p></p><p>سهام : الو</p><p>علي : صباح الخير على اجمل ورده</p><p>سهام : صباح العسل ياعلي</p><p>علي : انا جيلك افطر معاكي</p><p>سهام : انا عندي مدرسه</p><p>علي : مفيش مدرسه</p><p>سهام : يبقا مفيش مدرسه</p><p>علي : ايوه كده</p><p>سهام : بس كريم وندى هنا</p><p>علي : هندخل نفطر في اوضه النوم</p><p>سهام : طب لما تيجي رنلي</p><p></p><p>قفلت سهام السكه وخرجت من الاوضه دخلت الحمام ولما رجعت من الحمام سشورت شعرها وعملت مكياج ومسكت العلبه اللي جيبهالها علي وعملت منها على كسها وافخادها وعطرت جسمها كله بعطر فرنسي رومانسي ولبست الفستان الاخضر الذي يظهر مفاتن جسدها كله واتصلت بشيماء</p><p></p><p>سهام : شوشو حبي</p><p>شيماء : ايه ياقلبي</p><p>سهام : انا مش هنزل النهارده</p><p>شيماء : طالعه اوردر ولا تعبانه</p><p>سهام : الاوردر جايلي البيت</p><p>شيماء : ده ازاي يعني هتجيبي رجاله بيتك وتفضحينا</p><p>سهام : علي هينكني</p><p>شيماء : طب راعي مشاعري واعزميني</p><p>سهام : متخافيش قريب هتبقي تحته</p><p>شيماء : ماشي ياشوشو انا كمان مش هنزل</p><p>سهام : ليه بقا</p><p>شيماء : يمكن تتصلي بيا وتقوليلي تعالي</p><p>سهام : ماشي ياله باي</p><p></p><p>ودخلت تبص على كريم لقيته نايم وحسناء في حضنه ودخلت على ندى لقيتها نايمه ورن تليفونها وكان علي</p><p></p><p>سهام : وصلت</p><p>علي : انا طالع</p><p></p><p>قفلت السكه واتجهت لباب الشقه وفتحت له ودخل يصفر</p><p></p><p>علي : وااااو ماهذا الجمال صاروخ ياسوسو</p><p></p><p>واقترب منها وجذبها الى حضنه وأحست بجسده يلصق بجسدها وزبره يحتك بكسها وعانقها في بوسه طويله تلهب مشاعرها وتشعل الشهوة في جسدها وشعرت بان ساقيها لم تعد تتحملان جسدها ليبدأ جسدها فى الترنح</p><p></p><p>سهام : مش مستحمله اكثر من كده ارحمني مش قادره</p><p></p><p>ويشعر علي بانها سوف تقع على الارض فيسرع ويحملها بين ذراعيه قبل ان تقع على الارض</p><p></p><p>علي : اين غرفه النوم</p><p></p><p>اشارت له بيديها ليدخل بها ويضعها على السرير</p><p></p><p>علي : انا بقا جيبلك فينو سخن ولانشون وجبنه وحبه زيتون وشيبسي وهناكل ونشرب عصير وهعملك ليله نار</p><p>سهام : هتخلي البت تزعل مني اني خليتك بتاعي</p><p>علي : متخافيش مش هتعرف اني جيت</p><p></p><p>بعد الاكل اقترب منها علي وقلعها فستانها لتصبح عاريه امامه ويضع شفايفه على شفايفها ويبوسها ومن شفايفها الى وجهها وينزل لاسفل ليصل الى بزازها ويمرر لسانه على حلمتها الممحونه الكبيره ويلحس فيها ويشتد انتصابها لتعلن له عن هيجان سهام ورغبتها فيه ويمصها ويضعها بين شفتيه ويرتفع صوتها</p><p></p><p>سهام : اه اامممم اي اه امممم</p><p></p><p>وتخرج من فمها أصوات وآهات وتنهدات تعلن له عن انهيارها التام واستسلامها له بل واستعدادها الكامل لاستقبال زبره في داخلها</p><p></p><p>سهام : اه اامممم اي اي</p><p></p><p>بعد ذلك بدا في دغدغه جسمها من كل اتجاه بشفايفه يمص ويلحس ومازالت عيناها مغلقتان ومازالت تسبح فى دنيا من الخيال والجمال وتتملكها الشهوة وتسيطر على جسدها وينزل إلى الأسفل ويمرر لسانه على جسدها ويلحس بطنها وصرتها وينزل إلى كسها ويقرب انفه من كسها ويشم عبير كسها ويرفع وجهه</p><p></p><p>علي : ايه الريحه الحلوه دي</p><p></p><p>ويقترب من كسها ويضع لسانه ويلمس كسها وتخرج من انفه أنفاس حارة تلهبها وتزيدها اشتعالا ويضع لسانه بين اشفارها ويصعد بلسانه ويلمس زنبورها في حركة دائريه ليزداد كسها اشتعالا وتزداد حركة لسانه ليرتعش جسدها عدة رعشات متتاليه معلنا عن وصولها الى اللذه والقمه ويزرف كسها ماء شهوته ويخرج الماء منه وينساب مع كل رعشة من جسدها ليستقبله علي على لسانه ويشرب من رحيق كسها</p><p></p><p>سهام : اااااه</p><p>علي : انا لم اذق من قبل ألذ ولا اطعم من كدا</p><p></p><p>ويقف علي ويقلع ملابسه ويقرب زبره من وجهها وتمد سهام يداها وتخلع البوكسر وتستمتع بزبره امام وجهها تنظر اليه وتخرج لسانها لتتذوقه وتمرر لسانها على زبره من اعلى لاسفل وتمسك به بين يديها وتفتح فمها لاستقبال زبر علي المتصلب داخل فمها وتمصه وتستمتع به داخل فمها فهي تحب متعه الزبر في الفم فهي تحس بدغدغه في فمها من المص ويتحرك علي ليقلب جسده ليضع وجهه مقابل كسها ويلحس فى كسها ويدخل لسانه داخل كسها وينيكها بلسانه وتسرع سهام فى مص زبره وتنتشى من زبره ومن لحسه لكسها ومن لسانه الداخل جوه كسها وأرتعشت من جديد معلنه عن وصولها الى النشوة ويذرف كسها ماء شهوتها من جديد انهارا وتتواصل رعشاتها ويتشنج جسمها</p><p></p><p>سهام : اه اه اه اممممم اي</p><p></p><p>ليسحب علي زبره من فمها ويقلب نفسه ويدخل بجسمه بين افخادها وينظر لكسها المفتوح امام عينيه</p><p></p><p>علي : ايه الجمال ده</p><p></p><p>مددت سهام يديها تسحبه عليها ليبدا في مص شفتيها ورقبتها وخدودها وينزل لبزازها يمص حلمه ويفرك اخري واحست بزبره يخبط على كسها مما يثيرها يمسك علي زبره بيده ويبدا يعذب كسها يفرش به طلوع ونزول وسهام ليس لها غير الاه والاح وتتلوى تحت رحمة زبره</p><p></p><p>سهام : اه اح اي اممم اااه</p><p></p><p>الى ان ارتعشت وهو استغل رعشتها وضغط زبره داخل كسها ليتزحلق مع نزول شهوتها الي داخل كسها</p><p></p><p>سهام : ااااه ايييي</p><p></p><p>ليترك علي زبره ويطلع يهمس باذنيها ويلحسها</p><p></p><p>علي : يعجبك</p><p>سهام اه</p><p></p><p>بدا علي يطلع وينزل فوقها بشويش وهو يتغزل في جسمها وجمالها ومحنتها وحرارتها وهو يمص ويلحس كل ما يقابله بفمه من جسدها الى ان استقر على رقبتها يبوس ويلحس فيها فشدت على راسه فبدا علي يمص بقوه</p><p></p><p>سهام : اه اح اممممم</p><p></p><p>ويحرك زبره في كسها وسهام تنتشي اكثر وهو يمص</p><p></p><p>سهام : اي اي اه احححح علي</p><p></p><p>تشنج جسم سهام وسحبت راس علي على فمها تمتص شفتيه وهي تتلذذ وتعطيه لسانها يمصه</p><p></p><p>علي : اه مااحلى ريقك</p><p></p><p>سحب نفسه وزبره في كسها ورفع رجلها اليمنى ويدخل زبره في كسها ويخرجه ويبوس رجلها المرفوعه ويزيد في دكه لكسها ويضرب بيده فلقتها المرفوعه بقوه وسهام تصيح وتنهج تحت ضربات زبره لكسها ويده على طيزها</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>عدا الوقت وهما على هذا الوضع الى ان قام علي وهو يقلبها ورفع علي طيزها الى فوق وضع الدوجي وادخل زبره في كسها</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>بدا يدك كسها بقوه وسهام تنتشي اكثر فاكثر وهي تتاوه</p><p></p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>ارتعشت بقوه وانبطحت على السرير وهو فوقها وزبره لازال بداخلها تنهج من التعب والنشوه وهو فوقها يلحس ضهرها ورقبتها من الخلف ولازال زبره يشق كسها دخول وخروج وهدي شويه</p><p></p><p>علي : انقلبي عايز حضنك</p><p></p><p>وقام عنها وانقلبت له ونام فوقها وادخل زبره في كسها وهو يمص شفايفها برومانسيه ويتمتم</p><p></p><p>علي : احبك اعشقك لم اذق هذه المتعه مع اي امراه قبلك</p><p>سهام : يسلام وندى</p><p>علي : هههههه لسه معندهاش خبره</p><p>سهام : احكي لي عملت فيها ايه اخر مره</p><p>علي : لازم</p><p>سهام : اه</p><p>جه علي عند اذنيها وهمس : يعجبك</p><p>سهام : اه</p><p>علي : بتحسي بايه لما احكي عنها</p><p>سهام : مش شغلك</p><p>علي : مش هحكي الا لما تقولي بتحسي بايه</p><p></p><p>ودق زبره في كسها</p><p></p><p>سهام : اه احس بمتعه واثاره وانتشي</p><p>علي : ياقلبي عليكي يثيرك لما اقول واحكي لك عنها</p><p>سهام : اه</p><p></p><p>وهو يدق زبره فيها بشويش</p><p></p><p>علي : بعدما دخلت ندى عندي قمت وحضنتها وانا امص شفتها الى ان وقفتها على الجدار مثلك والتهم شفتها ورقبتها وضغط زبري على كسها</p><p></p><p>ويحرك زبره دخول وخروج بكس سهام</p><p></p><p>سهام : اه</p><p>علي : وهي تتاوه اه اه اح حسيت بمحنتها وسحبت فستانها وبان لي بزازها</p><p>سهام : ما في برا</p><p>علي : لا ولا اندر انا طلبت منها ذلك مثلك تماما</p><p>سهام : اه وبعدين</p><p>علي : مسكت يدها وحطيتها على زبري مسكت زبري بقوه تفركه حسيت ان البنت مولعه وزدت في مصي لفمها واذنها ولسانها وبزازها من حلمه الى الاخرى</p><p></p><p>وسهام تزيد نشوتها وهو يحكي</p><p></p><p>يكمل علي : رفعت فستانها ونزلت على ركبي انظر الي كسها الوردي اه ياسوسو على حلاوته</p><p></p><p>ضربته سهام على كتفه بدلع</p><p></p><p>يكمل علي : ورفعت رجل شويه ودخلت راسي بين فخادها ودخلت لساني بين اشفارها اتذوق شهد رحيق كسها امممم مااحلاه وهي تشد راسي اكثر الى كسها وتقول اي اي اح اح واكل كسها اكل وتزيد في تاوهاتها</p><p></p><p>ارتعشت سهام وهو يدخل زبره فيها وهي تتخيل كيف يفعل في بنتها</p><p></p><p>يكمل علي : جابت شهوتها على لساني ولحستها كلها وقمت ونزلت البوكسر وحطيت يدها على زبري تدلكه بقوه وانا امص شفيفها وبزازها وهي تسحب زبري الى كسها عرفت ماذا تريد فرفعت رجل وحطيت زبري على كسها ودخلت بين شفايف كسها وبدأت افرشها فوق وتحت وهي ترتعش من المحنه</p><p></p><p>ويزيد علي في دفع زبره بكس سهام اسكرها واثارها ذلك</p><p></p><p>سهام : زيد نيك ااااه</p><p></p><p>بدا يدك كسها بقوه ويحكي وبدات سهام تتشنج حس بيها علي وزاد نيك ارتعشت وهو ارتعش فوقها وجاب لبنه في اعماق كسها احست سهام بحرارته تلسع كسها</p><p></p><p>سهام : اه اه اح ايييييي</p><p></p><p>وتشد سهام جسم علي عليها وهو يقبلها</p><p></p><p>علي : روعه متعه نار</p><p></p><p>بعد شويه سحب نفسه ومدت سهام يداها لتمسح لبنه المتسرب من كسها لتلحسه وجه علي جانبها على السرير</p><p></p><p>علي : لحظه</p><p></p><p>وقام جاب سجاير من جيبه وجه جنبها مره اخرى وتمدد وولع سيجاره وقرب شفيفه من شفايفها وبدا يمصها طعم الدخان على فمه اعجبها طعمه صار يشفط الدخان ويحط فمه على فمها يفرغ فيه الدخان</p><p></p><p>علي : عجبك</p><p>سهام : اه</p><p>علي : خدي اشربي</p><p></p><p>وقرب السيجاره من فمها وحط كعبها بين شفايفها شفطت منها سهام</p><p></p><p>علي : حلو</p><p>سهام : اه</p><p></p><p>وشفته ورا اخرى خلصت السيجاره قام علي ولع واحده ثانيه اعطاها لسهام</p><p></p><p>سهام : ايوه بقا</p><p>علي : المره الجايه هجيب بيره وحشيش وهظبتك</p><p></p><p>وقام يمص شفتيها</p><p></p><p>علي : ايه رايك</p><p>سهام : انت مجرم</p><p></p><p>صارت تدخن وهو كمان ولع له اخرى</p><p></p><p>سهام : انا بحب انام معاك</p><p>علي : انتي سيبي نفسك ليا وانا امتعك احلى متعه عمرك ماعرفتيها</p><p>سهام : ياسلام وليه انا بالذات</p><p>علي : صراحه انتي مثيره وجميله جدا وبحس انك فري</p><p>سهام : يعني ايه فري</p><p>علي : مو معقده مثل بعض الحريم</p><p>سهام : امممم</p><p>علي : فيه ايه</p><p>سهام : بحبك</p><p></p><p>قرب علي منها يلتهم شفتيها ومسك يدها حطها على زبره</p><p></p><p>سهام : ماكملت لي قصتك مع ندى</p><p>علي : ابدا رحنا على الكنبه واعطيتها زبري تمصه</p><p>فتحت سهام عيونها بقوه : ونزلت مصت زبره</p><p>علي : اه وهي في منتهى المحنه</p><p>سهام : وااااو</p><p>علي : في ايه</p><p>سهام : جريئه</p><p>علي : هذا اللي احبه في المراه</p><p>سهام : طيب وبعدين</p><p>علي : مصته جامد جدا</p><p></p><p>وسهام تفحص زبره الذي انتصب في يديها</p><p></p><p>علي : قمت وفشختها على الكنبه افرش لها بزبري وهي منتشيه على الاخر الي ان نزلت بين اشفارها الصغار</p><p>سهام : اه منك ونكتها</p><p>علي : دانا فشختها</p><p>سهام : جامد</p><p>علي : جامد جدا</p><p></p><p>شالت يديها من زبره وضربته على صدره</p><p></p><p>سهام : مفتري</p><p>علي : هههههههههه</p><p>سهام : هههههههههه</p><p></p><p>مسكت سهام زبر علي تدعكه وحطيت راسها على صدره وهو يلعب في شعرها</p><p></p><p>سهام : ااااه</p><p>علي : مالك</p><p>سهام : انا سعيده ياعلي وانا في حضنك</p><p>علي : اتمتعتي</p><p>سهام : الى اعلى درجه</p><p>علي : ولسه انتي بس اسمعي كلامي وانا هخليكي تدوقي من متع الدنيا اللى ما شفتيها</p><p>سهام : انا متعتي وانا في احضانك</p><p></p><p>ولسه يديها تدعك زبر علي اللي هو الان في كامل انتصابه فسحبها وهو ينظر في عيناها</p><p></p><p>علي : انا احبك اعشقك اعشق التراب الي تمشي عليه ساجعلك ملكه زمانك</p><p></p><p>بدأت سهام يداها تلامس ظهر علي وهو يحسس عليها ثم ابعدها قليلاً ونظر بعيناها ومن ثم اقترب بهدوء حتى التصقت شفاتاهم ببعضها البعض وما ان حرك شفتاه على شفاتاها حتى اخذتهم سكره عنيفه من البوسه اخذ شفتاها السفلى وبدأ يرضع بها ثم تناولت سهام شفتاه وبادلته الرضاعه وانزلها على ظهرها على السرير ونام على صدرها وشفتاه ممسكتان بشفتاها ثم بدأ يقبل رقبتها ولا شعورياً اصبحت تتاوه</p><p></p><p>سهام : اه اااه اااي ااااممم اح</p><p></p><p>نزل علي بين بزازها بشفتاه وامسك بهما بيديه واصبح يدعك بهما ثم اطبقت شفتاه على حلمتها اليمني واخذ يرضع بها والبز الاخر بقبضته الاخرى ثم نزل تقبيلاً ببطنها حتى وصل الى كسها ثم سبها عندما رأه</p><p></p><p>علي : هذا وحش وليس كس انه ضخم</p><p></p><p>وبدأ يقبل به كالمجنون وامسك بشفرات كسها الكبيره جدا بشفتيه وهو يمص بهما اثارها وهز كيانها وامسكت بشعره تشد برأسه على كسها ليرضع اكثر ثم ازاح قطعة اللحم التي تغطي زنبورها واخذ يرضع به عندها اصبحت قدماها يضربان ببعضهما البعض وكانت تشاهد شاربه غرقان بلبن كسها امسكت بزبره وكان منتصباً امسكته بيديها لتتحسسه كان كالحديد كان علي واقفاً الى جانب السرير انزلت قدميها من على السرير وجلست بين اقدامه وبدات تدخل زبره الحار جداً بفمها واخذت تمص به وترضع ممسكه بيد زبره واليد الاخرى كانت تداعب بيضانه الكبيره ايضاً وما هي الا لحظات حتى دفعها على ضهرها ورفع قدماها ودخل بين فخديها وغرس زبره بكسها</p><p></p><p>سهام : ااااااااااااه ما اشهى زبرك ادخله كله</p><p></p><p>ادخله علي حتى كادت تشعر به يخرج من بقها واخذ يدك كسها وبيضانه تضرب بخرم طيزها والتهمت شفتاه بجنون وهي تصيح</p><p></p><p>سهام : ااااه انت زوجي انت رجلي انت دكري ااااه</p><p></p><p>اثرته بهذه الكلمات هدى سرعه نيكه وهو يمتص شفتاها في حنان</p><p></p><p>علي : يعجبك زبري</p><p></p><p>وهو يدخل زبره في كسها بالراحه ويخرجه</p><p></p><p>سهام : اه</p><p>علي : ايه يعجبك فيه</p><p></p><p>ويرجع يبوسها في وجهها ورقبتها</p><p></p><p>سهام : حجمه انه عريض وطويل ويمتعني</p><p>علي : طيب فيه رجال عندهم اكبر مني</p><p>سهام : مااعتقد فيه اكبر من زبرك</p><p>وهو ينيكها بشويش ويهمس في اذنها : لا في واحد صاحبي زبره اكبر</p><p>سهام : وانت ازاي عرفت ان صاحبك زبره اكبر</p><p>علي : هذا صديقي كان يدرس معي وكنا ننيك بنات انا هو</p><p>سهام : وااااو امام بعض</p><p>علي : اه ايه اللي فيها</p><p>سهام : انتم مجانيين</p><p>علي : شوفي اوريكي</p><p></p><p>وسحب تليفونه وفتح الصور</p><p></p><p>علي : شوفي</p><p>نظرت سهام : واااااو دا مو زب بني ادم لو دخل في الواحده بيموتها</p><p>علي : بالعكس بيمتعها احلى متعه</p><p></p><p>وهو يدفع زبره فيها وكانه يثيرها على زبر صاحبه</p><p></p><p>علي : ايه رايك تجربيه</p><p>ضربته على كتفه : وانت بترضى</p><p>علي : وايه فيها اذا كان بيمتعك</p><p>سهام : انا متعتي معك انت وبس</p><p>علي بهمس : بالعكس انتي فرس عليكي جسم كله انوثه واثاره وشهوتك مرتفعه ويحلم بها اكثر من رجل</p><p>سهام : وليه كنت معترض لما عرفت ان كريم واحمد ناكو امك شرين واختك مروه</p><p>علي : كنت متفاجئ بس</p><p>سهام : ودلوقتي</p><p>علي : بينا اتفاق ع الانفتاح والتحرر</p><p></p><p>هيجها وهو يزيد في سرعه نيكه لها واصبحت تشعر به ينتفض بين يديها وهو يصرخ</p><p></p><p>علي : ااااه انتي اجمل انثى رأيتها بحياتي</p><p></p><p>كان يقول ذلك وبراكين لبن زبره تنفجر بكسها كانه كعصفورين ينتفضو مع بعضهم البعض حتى انهى تلك السيول من زبره داخل كسها ثم نام على صدرها كان متعرقاً جداً اصبحت تلعب له بشعره وهو نائم على صدرها وزبره ما زال بكسها</p><p></p><p>علي : ااااااه ياسوسو انتي متعه</p><p>سهام : انبسطت</p><p>علي : جدا جدا جدا</p><p>سهام : وانا مبسوطه كمان</p><p></p><p>رفع راسه واتجه الى شفايفها يقبلها وخدودها وعيونها ويلعب بصوابعه على حلمات صدرها</p><p></p><p>علي : اسمعي</p><p>سهام : قول حبي</p><p>علي : انتي لازم من بكره تخرجي معي</p><p>سهام : فين</p><p>علي : نتمشى نروح اي حته</p><p>سهام : اقول ايه لندى</p><p>علي : عادي متعرفهاش</p><p>سهام : اه ياشيطان مجهز كل شي</p><p>علي : كله عشانك عايزك تنبسطي وتتمتعي لما احس انك مبسوطه وفرحانه اشعر بسعاده كبيره</p><p>حضنته سهام : للدرجه دي تحبني ياعلي</p><p>علي : اقسم لك بكل ماهو غالي بان حبي لك فوق الخيال</p><p>حضنته اكثر سهام : وانا احبك اكثر ياعلي انت ماتعرف معزتك عندي</p><p>علي وهو يقبلها : ياحبي انتي تصدقين اني لا اتكلم مع اي حد في خصوصياتي الا معك</p><p>سهام : ليه</p><p>علي : احس انك تفهميني وانا وانتي جسد واحد</p><p>شعرت سهام بفرح وسرور من كلامه : حبي لك ياعلي</p><p></p><p>قام من على صدرها وحط راسه على المخده مقابل وجهها ويمد يده يتحسس شفتاها السفلى بصوابعه وعينه في عيناها</p><p></p><p>علي : عيونك قتاله ساحره</p><p></p><p>سهام : لكم واحده قلت هذا الكلام قبلي</p><p>علي : انا اعترف اني عرفت كثير قبلك لكن انتي غيرهم</p><p>سهام : باين عليك مقطع السمكه وديلها كنت فين تقابلهم</p><p>علي : عندنا شقه انا وصاحبي اللي وريتك صورته مسمينها شقه الكيف ههههههه</p><p>سهام : يعني تقابلو فيها بنات</p><p>علي : من يوم ما عرفتكم ماعاشرت فتاه بس اروح اكيف</p><p>سهام : وش تكيف</p><p>علي : معسل وشراب</p><p>سهام :انت بتشرب</p><p>علي : اه ايه فيكي خفتي كدا</p><p>سهام : بصراحه بعض الاحيان اخاف من تصرفاتك</p><p>علي : لا تخافين بنتك بتنبسط معي وعلى فكره هي تعرف اني اشرب انا قلت لها وكمان قلت لها عندما نتزوج بتشربين معي</p><p>سهام : لا انت مجنون مانت طبيعي هتشرب البنت</p><p>علي : ياعيوني انا احب الحريه احب الانفتاح واحب ان زوجتي او صديقتي انها تكون منفتحه تحب الحياه مو منغلقه</p><p>سارت سهام متفاجئه من كلامه : كيف يعني</p><p>علي : تدخن تشرب معسل تشرب تلبس القصير والعريان</p><p>سهام : ايوه وتتناك</p><p>علي : اه عادي احنا متفقين اذا اعجبها رجل ونفسها في ليه ماتستمتع</p><p>سهام : يعني لو ندى نامت مع غيرك بترضى</p><p>علي : اه اذا هذا الشئ يسعدها المهم ان قلبها ليا انا وانتي اتفقتي معايا هنعمل تبادل</p><p>سهام : طيب وترضى على امك</p><p>علي : اه عادي جدا طيب مانتي خلتيها اتناكت عادي بقولك شئ يمكن ماتصدقيه</p><p>سهام : قول</p><p>علي : اختي مروه على علاقه بصديقي حسن</p><p>سهام : اختك اللي هتبقا مرات ابني</p><p>علي : اه</p><p>سهام : وعادي عندك</p><p>علي : حريه شخصيه مدام هما مستمتعين مع بعض</p><p>سهام : ماانت فتحتهاله</p><p>علي : وبيتمتعو ببعض</p><p>سهام : بس احنا متفقين اي حاجه زي دي بعد الجواز</p><p>علي : وانا عند وعدي</p><p></p><p>وهو ينزل بيده اليسرى على كسها يداعبه بطرف صوابعه انه يعرف موضع اثارتها فتحت له رجلها اكثر وقفلت عيونها</p><p></p><p>فقرب من اذنها يهمس : ما احلى المراه وهي تتمتع باكثر من زبر</p><p></p><p>ويلحس اذنيها فاثارها كلامه فمسكت زبره تدعكه حس باثارتها</p><p></p><p>فهمس في اذنيها : تخيلي ندى وهي في حضن حسن عريانه وهو يمص شفايفها وبزازها ويدك كسها بزبره العملاق وهي تحته تصيح من الشهوه والمتعه والشبق ويضغط على زنبرها يدعكه بقوه</p><p>سهام : ااااااااااه</p><p>علي : نسيت اقولك انا نكت حسناء خطيبه كريم</p><p>سهام : ده حصل وانت بتوصلها طبعا</p><p>علي : وفشخت كسها</p><p>سهام : انت وصاحبك</p><p>علي : لا لوحدي في العربيه</p><p>سهام : مش اتفقنا تصبر وكله هيكون ملكك</p><p>علي : هي اللي مصبريتش</p><p>سهام : ازاي</p><p>علي : لو مكنتش نكتها كانت اغتصبتني</p><p>سهام : كانت هايجه</p><p>علي : هايجه بجنون</p><p></p><p>جابت سهام شهوتها على يده وتضغط بفخودها بقوه على يده وتشد على زبره بيديها بقوه وهو يمص شفتيها بكل قوته وارتخى جسمها وهو انتقل بفمه الى حلماتها المتصلبه يرضعهم ويلاعبهم بلسانه سحبته سهام عليها وتمص شفايفه ليرفع علي جسمه عايز يدخل زبره في كسها</p><p></p><p>سهام : مش كفايه عايزه اقوم استحمه العيال هتصحه</p><p></p><p>سحبت نفسها من تحته وقامت تناولت منشفه وخرجت من الاوضه ودخلت الحمام ما ان فتحت الماء على نفسها لتراه يتسلل خلفها ويحضنها من الخلف وزبره بين فلقه طيزها التفتت له</p><p></p><p>سهام : انت لا تشبع</p><p>علي : انا لا اشبع من الجمال</p><p></p><p>دخلو تحت الماء وهو يدلك بزازها وحلماتها بيديه الاثنين ويمص رقبتها من الخلف وتسللت احدى يديه الى كسها يفركه ويضربه بيده ضربات تثيرها ميلت راسها على كتفه تتوجع</p><p></p><p>سهام : اااااااه</p><p></p><p>ادارها يلتهم شفتاها وزبره كالعمود تشعر به على كسها تحت الماء فمسك علي زبره يفرش به كسها طلوع ونزول</p><p></p><p>سهام بتفكير " اه ياعلي ماذا تفعل بي انك تعذبني تثيرني لحد الجنون "</p><p></p><p>رفع علي احدى رجلي سهام على طرف البانيو وينزل براسه تحت عند كسها يرتشفه ويمصه بل ياكله اكل ويركز على زنبورها بلسانه يحركه عليه شويه ويمتصه بشفتيه شويه فتدفع سهام بكسها الى فمه اكثر تريد المزيد</p><p></p><p>سهام : ااااه</p><p></p><p>تسرح سهام وشهوتها تنزل على فمه " اه لهذه الشهوه والمتعه التي نلتها اليوم "</p><p></p><p>وقام علي ونزلت سهام على زبره تمصه في جنون وتلحس بيضانه وتسمعه يتاوه</p><p></p><p>علي : اه اه</p><p></p><p>تزيد سهام مصها له الى ان قومها ورفع احدى رجليها ودفع بزبره داخل كسها تحت الماء</p><p></p><p>سهام : ااااه ما اجمل النيك تحت الماء</p><p></p><p>وترى سهام زبره يدخل ويخرج في كسها في المرايه تزداد نشوه واثاره يرفعها علي على يديه وهي تمسك رقبته وعلي ماسك فخادها يرفع جسمها وينزله على زبره وزبره يدخل ويخرج في اعماق كسها</p><p></p><p>سهام : اه اه اه حرام عليك ياعلي هلكتني اه اه اح اح</p><p></p><p>ينزلها ويديرها ويمسك رقبتها ويدفعها لتحت وطيت له ومسكت طرف البانيو بيديها ليدخل زبره في طيزها ويبدا النيك</p><p></p><p>علي : حلو الوضع</p><p>سهام : اه</p><p>علي : عجبتك النيكه دي</p><p>سهام : اه</p><p>علي : نيك الطيز ده مزاج</p><p>سهام : وانا حبيته معاك ياقلبي</p><p></p><p>ينيك علي بقوه اكثر ويرفع احدى رجلها حطها على البانيو وهو يمسك طيازها الكبيره وزبره في طيزها ينيكها</p><p></p><p>علي : تخيلي زبر صديقي حسن الان ينيكك</p><p>سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه</p><p></p><p>اثارها لاقصى حد</p><p></p><p>علي : قولي عايزاه يركبني عايزاه ينيكني</p><p>سهام : اه اه عايزاه يركبني عايزاه ينيكني اه اه اه</p><p></p><p>بدا علي يرتعش وينزل لبنه داخل طيزها وخرج زبره من طيزها ولبنه ينزل من الخرم</p><p></p><p>سهام : انت مجنون</p><p>علي : انا مجنون بيكي وبمحنتك وشهوتك العارمه</p><p>سهام : بس اللي بتفكر فيه بعيد عنك انت وصديقك</p><p>علي : صدقيني هيحصل</p><p>سهام : ده بعدك</p><p></p><p>وهي تضحك بدلع فحضنها</p><p></p><p>علي : دلعك يعجبني</p><p></p><p>وضربها على طيزها ضربه</p><p></p><p>سهام : خلاص ياعلي كريم وندى هيصحو</p><p></p><p>واستحمو وخرجو دخلو الاوضه يلبسو</p><p></p><p>علي : متنسيش بكره هعدي اخدك اخر النهار</p><p>سهام : مصمم برضه</p><p>علي : هيعجبك اليوم جدا</p><p>سهام : ياعلي</p><p>علي : هتنبسطي ياسوسو</p><p>سهام : اللي انت شايفه ياعلي</p><p>علي : هتوحشيني</p><p>سهام : وانت اكتر ياروحي</p><p></p><p>وخرج علي وفتحتله سهام ومشي ودخلت الاوضه ونامت ملط على وشها ودخل عليها كريم وحسناء وندى وشيماء</p><p></p><p>كريم : ايه التألق ده ياسوسو دانا صدقتك</p><p>ندى : انا حسيت اني بشوفك اول مره بتتناكي</p><p>سهام : يعني عايزني اقوله انا شرموطه</p><p>ندى : لا خليكي كده لحد ما اتجوزه وهو هيعرف لوحده</p><p>شيماء : خلاص قوليله صاحبيتي شرموطه</p><p>سهام : شرموطه ياشوشو</p><p>حسناء : وهتنامي مع صاحبه</p><p>سهام : مش هو عايز كده واكني اول مره برضه</p><p>حسناء : اه صح هو اخته هتبقا مرات ابنك مين انتي عندك غير كريم</p><p>سهام : هو كريم</p><p>حسناء : كريم خطيبي اللي لسه متجوزناش خاطب</p><p>سهام : وهتبقو مكنتين بتوعه يفشخ فيكم عندك مانع</p><p>حسناء : لا معنديش انا بستفسر بس</p><p>كريم لندى : بس الواد مظبتلك زبر هينيكك زوجي معاه</p><p>ندى : ده طلع متحرر يعني هنبادل ونخربها</p><p>سهام : براحتك بقا بس خلي بالك من نفسك</p><p>ندى : حاضر ياسوسو</p><p>كريم : على فكره هو حب يرد نيكي لمروه اخته فناك حسناء خطيبتي</p><p>بصت ندى لحسناء : اتفجأت انا انه ناك حسناء</p><p>كريم : وهو بيوصلها نكها في العربيه بس كيفها</p><p>سهام : بعد متتجوزي الوضع هيختلف وعلي زي احمد بالظبط</p><p>ندى : هتمتع زي اسماء براحتي وصاحبه هيفشخني</p><p>شيماء : هيفشخونا</p><p>كريم : وبيبرشمو هو وصاحبه يعني اللي هتيجي تحتهم هيفرموها</p><p>سهام : احب ده</p><p>شيماء : اعشق ده</p><p>ندى : وانا هتفشخ</p><p>حسناء : وانا معاكي</p><p>كريم : وطبعا شوشو هتاخد نصيبها وزياده</p><p>سهام : شوشو تعبانه عليه جدا ماانت عارف</p><p>ندى : وانا حبيبي مبيتعبش بيهد اي جمل</p><p>سهام : انا محتاجه ارتاح عشان الواد هدني</p><p>كريم : وانا هنزل اوصل حسناء واقعد مع اصحابي عشان بنتك وحسناء كيفوني</p><p>سهام : انت كنت بتنكهم</p><p>كريم : يعني ندى تشوف حبيبها بيفشخ امها وتتعب وزبري موجود واسيبها</p><p>ندى : عملنا اصطباحه</p><p>سهام : ماشي يابطل ياله سيبوني ارتاح</p><p>ندى : ماشي ياجمل انت</p><p>شيماء : سيبوني انا مع الجمل هنام جنبه</p><p></p><p>نروح الشركه عند احمد</p><p></p><p>احمد قاعد ع المكتب وقاعد قدامه اسماء وفاطمه</p><p></p><p>فاطمه : هنسهر فين النهارده</p><p>احمد : هنسهر بس مش هنعمل زي المره اللي فاتت عشان كنا هنتفضح</p><p>فاطمه : بس اتمتعنا صح يا اسماء</p><p>اسماء : اتمتعنا واتهنا بغباء واتفشخنا</p><p>احمد : انتو شراميط بس النهارده هنسهر ولما نرجع هفشخكم</p><p>فاطمه : خلاص انا عايزه اروح كباريه</p><p>احمد : ومالو نروح كباريه</p><p>اسماء : متنساش عندنا فرح</p><p>فاطمه : حبه ارقص النهارده للصبح</p><p>اسماء : وهنشرب ويسكي وكونياك</p><p>احمد : بعد الفرح هنسكر للصبح زي متحبو</p><p>فاطمه : تيجو ناخد معانا مصطفى وجيهان</p><p>اسماء : ياريت ده هيبقا يوم حلو</p><p>احمد : ايوه كده خلو اليوم يجمد اكتر</p><p>اسماء : البت جيهان دي مكنه</p><p>فاطمه : هنرجع مع بعض الفيلا نتمتع</p><p>احمد : انا تحت امركم</p><p>اسماء : ايوه ياعم</p><p>احمد : طب ياله كل واحده تروح على شغلها ونتقابل واحنا مشيين وانا هكلمهم اتفق معاهم نتقابل بليل</p><p></p><p>خرجت اسماء ومعاها فاطمه واتصل احمد بمصطفى صاحبه اللي شغال معاه في الشركه هو ومراته جيهان</p><p></p><p>احمد : فينك ياجامد</p><p>مصطفى : في مكتبي بخلص شغل</p><p>احمد : طب النهارده انت وجيهان سهرانين معانا</p><p>مصطفى : هنروح فين</p><p>احمد : فاطمه نفسها تروح كباريه</p><p>مصطفى : نروح ياصاحبي دي هتبقا مليطه</p><p></p><p>نكمل الجزء القادم</p><p>مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ahmed sarokh, post: 95491"] [URL='https://anteel.xyz/threads/3241/'][B][SIZE=7]السلسلة الاولي[/SIZE][/B][/URL] [SIZE=7][B][URL='https://anteel.xyz/threads/3242/']السسلة الثانية[/URL] [URL='https://anteel.xyz/threads/3243/']السلسلة الثالثة[/URL] [URL='https://anteel.xyz/threads/3244/']السلسلة الرابعة[/URL] [URL='https://anteel.xyz/threads/3247/']السلسلة الخامسة[/URL] [URL='https://anteel.xyz/threads/3249/']السلسلة السادسة[/URL][/B][/SIZE] [B][SIZE=7][URL='https://anteel.xyz/threads/9635/']السلسلة السابعة[/URL][/SIZE][/B] اهلا ومرحبآ بكم متابعينا في السلسله الثامنه ياتري سهام راحه على فين ؟ سؤال بيسأله كل متابعين القصه . قصه سهام قصه خياليه والمؤلف سارح بخياله لابعد حدود عشان يمتعكم بكل ابطال القصه ابطالنا كتير وكل بطل له حكايه وبنحاول نوصلها كامله عشان تستمتع بالبطل في السلاسل السابقه ظهر ابطال وكونوا مع سهام مجموعه للمتعه وتتكون المجموعه من ( سهام وشيماء ونعمه وشاديه ومنى ومنه ) ظهرت شخصيات كتير هنفكركم بيهم وقت ظهورهم في الاحداث القادمه سهام بدات مدرسه جوزها متوفي ومتعرفش اي حاجه عن الجنس شافت في المدرسه مدرس بينيك مدرسه صاحبيتها اسمها شيماء ومن هنا بدات تثار جنسيا واقنعتها شيماء انها تجرب وفعلا جربت سهام وحبت الموضوع واشتغلت فيه لحد ما بقت ملكه الكار كله واحداث السلاسل القادمه مشوقه للغايه هنبدء السلسله الثامنه ونستكمل الاحداث السابقه وصف الابطال هيكون حسب ظهور الشخصيات مع تمنياتنا بقراءه ممتعه الجزء الاول بدايه يوم جديد في غرفه نوم سهام التي تنام على سريرها ملط بدون اي ملابس وصف بطله قصتنا سهام " ست في اواخر الاربعينات شعرها كيرلي احمر وبشرتها لونها ابيض وبزازها كبيره ومش مدلدله وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات ومعندهاش كرش وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار ولونهم وردي " قامت سهام في الصباح وبدايه عام دراسي جديد ودخلت الحمام خدت الشاور الجميل وارتدت ملابسها بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وشعرها الكيرلي الاحمر وبوت ابيض طويل واتصلت بشيماء سهام : صباح الخير ياقمر شيماء : صباح العسل ياجميل سهام : ياله بينا شيماء : كلمتي سيد سهام : اه كلمته ووصل كمان شيماء : تمام ياله خرجت سهام وقبلت شيماء قدام الشقه وصف شيماء " ست في اوائل الاربعينات بشرتها بيضاء شعرها كيرلي احمر وبزازها كبيره ومش مدلدل وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده وكسها كبير بزنبور كبير وشفايف ظهره ولونهم احمر " نزلت سهام وشيماء في الاسانسير وخرجو قدام العماره كانت شيماء ترتدي نفس طقم سهام بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وبوت ابيض طويل ونفس الشعر الكيرلي الاحمر قابلهم سيد بالتاكسي وركبو معاه وطلع في طريقه للمدرسه سهام : اذيك ياسيد وحشتني سيد : انتي اكتر يا استاذه سهام شيماء : ايه استاذه سهام دي ههههههههه سيد : احترام ياحبيبتي وبديها بريستيچها سهام : ههههههههه بريستيچ ياسيد انت مش سواق تاكسي انت صديق يعني زي ما بقولك ياسيد تقولي ياسهام سيد : ماشي ياسوسو سهام : ايوه كده سيد : بس النيولوك الجديد جامد شيماء : عجبك سيد : ده هيجني سهام : خليك على نار كده وصل سيد للمدرسه ونزلت سهام وشيماء ودخلو المدرسه وقبلو مصيلحي بواب المدرسه سهام : ازيك يامصيلحي مصيلحي : ازيكم يا ابلوات كل سنه وانتم طيبين شيماء : وانت طيب يا مصيلحي مصيلحي : ايه الجمدان ده يا ارض اتهدي ما عليكي قده سهام : وحشتني قوي يامصيلحي مصيلحي : انا تحت الطلب يا ابله في اي وقت شيماء : هنكلمك يامصيلحي دخلت سهام وشيماء وحضرو الطابور واثناء الطابور قبلو ابله منه وسلمو عليها وكانت منه ترتدي نفس طقم سهام بنفس اللوك الجديد بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وبوت ابيض طويل ونفس الشعر الكيرلي الاحمر سهام : اللوك طلع جامد عليكي ياجامده منه : بس بقا بتكسف شيماء : متكسفيش البت يا سهام وصف منه " ست في اواخر الثلاثينات قمحويه شعرها كيرلي احمر وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير لونهم وردي " وبعد انتهاء الطابور كل المدرسين راحو ع الفصول وحضرو الحصه الاولى وفي الحصه التانيه جت مكالمه لسهام من منال سهام : حبيبتي ازيك منال : حبيبه قلبي سهام : اللوك الجديد مجنن الناس منال : ولسه الفورمه هتخلص عليهم سهام : ماحنا وعدناكي امبارح واحنا بنعمل اللوك اننا جايين النهارده منال : اه مانا عارفه بس كنت عايزاكم تيجو بدري شويه سهام : عندك طلعه ولا ايه منال : اه هدى بعتاني مصلحه اخر النهار سهام : ماشي يا بتاعت هدى هنجيلك بعد المدرسه على طول منال : وانا في انتظاركم قفلت سهام السكه وبعد الحصه التانيه اتقابلو الابطال في غرفه المدرسات سهام : بقولك منال كلمتني وعايزانا نروح الجيم بدري شيماء : فكره حلوه جدا عشان نخلص بدري سهام : انتو ايه رايكم في فكره الجيم شيماء : حلوه فكره الجيم دي عشان نعمل عضلات منه : اه عشان لو حصل معركه نعرف نضرب سهام : خلاص هكلم الشله كلها واكد عليهم ونروح بدري بعد المدرسه شيماء : وهنعمل مساج وبخار وشغل عالي منه : حلو الشغل ده ياله عندنا حصص ونتقابل اخر اليوم سهام : انا معنديش حصه فهلف شويه في المدرسه مشيت منه وشيماء وراحت سهام لمكتب حسين مدير المدرسه سهام : ازيك يا استاذ حسين حسين : ازيك يا استاذه سهام ايه اللوك الجامد ده سهام : انا قولت مينفعش مجيش اسلم عليك حسين : انتي تعملي اللي انتي عايزاه وانتي اي حد سهام : الشغل ملوش دعوه بحياتنا الخاصه حسين : وانتي الخاص بتاعك دمار سهام : ياله اشوفك وقت تاني وخرجت سهام ودخلت مكتب استاذ عصام الناظر عصام : ايه الوحش ده هو انتو كلكم عملين نفس اللوك سهام : اه اتفقنا عليه ونفذنا عصام : شاديه اتغيرت جدا باللوك ده بقت حاجه تانيه سهام : لازم التغيير عشان تعمل تجديد في العلاقه بينكم عصام : بينا برضه سهام : ايه عندك اعتراض ولا ايه عصام : شاديه بقت زيك خلاص سهام : مش انت اللي عملت كده عصام : بس كده احسن خليها تتمتع سهام : ياله انا همشي دلوقتي خرجت سهام وراحت ع المعمل لاستاذ سعد بتاع الكيمياء سهام : ايه يابطل سعد : دانت اللي بطل ايه الجمدان ده متجيبي بوسه سهام : برضه المعمل مش بتوب ابدا سعد : الكيف بيذل يا ابله سهام سهام : طب ياله بوس اتفضل سعد : بجد متاكده سهام : هرجع في كلامي ولسه بتكمل كلامها راح ماسك سعد شفايفها بشفايفه وفضل يمص فيهم جامد بغباء وطول قوي وبعد ما شبع سابها سهام : يالهوي ايه ياعم انت اول مره تبوس مصدقت سعد : انا اول مره ابوس سوسو البطل سهام : تعبتني ياسعد سعد : زبري جاهز سهام : ونتقفش وتبقا فضيحه مش كفايه اتصورت انت وشيماء سعد : تعالي نروح سهام : لا مره تانيه بقا عندي حصص وخرجت سهام وراحت الحمام ظبطت مكياجها وراحت خلصت حصصها وكل واحده خلصت حصصها واتقابلو وخرجو من المدرسه وكان مستنيهم سيد بالتاكسي وصلت سهام وشيماء ومنه لمحل الحاج غمري ودخلو وقابلهم البنات اولاد غمري ومنال وكانو البنات عاملين لوك موحد ولبس موحد شعر كيرلي دهبي بدي حماله اصفر وميكروجيب اسود وبوت اسود طويل عبير : ايه المفاجأه دي الملكه عندنا يومين ورا بعض وصف عبير " مدام في اوائل الثلاثينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها كبير والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار ولونهم اسود " سهام : ازيك ياعبير سعاد : ايه الحلاوه دي ياملكه وصف سعاد " بنت في اواخر العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها كبير والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها متوسط وبشفايف وزنبور متوسطين ولونهم اسود " سهام : اقل حاجه عندي سمر : جامد الاستايل ده عليكم وصف سمر " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها كبير ومدور وواقف والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار وطلعين بره كسها ولونهم اسود " شيماء : اصل لقيناكم عملين ستايل موحد ليكم كلكم قولنا نعمل زيكم عبير : هي موضه اصلا ياحبيبتي حسناء : حماتي عسل يابنات وصف حسناء " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها دهبي كيرلي صدرها صغير والحلمه سوداء طيزها صغيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها صغير ومن غير شفايف وزنبور داخلي ولونه اسود " سهام : خطيبه ابني الجامده اللي واحشاني منه : خطيبه ابنك حلوه ياسوسو سهام : عامله ايه مع كريم ياعسل حسناء : مدلعني قوي سهام : بينيك حلو حسناء : ده بيفرتكني سهام : وانتي ياعبير عامله ايه مع سامح عبير : مستنيين الفرح عشان نرجع سهام : مستنيين بس عبير : بيجهز الشقه وبيجيلي كل يومين ينام معايا سهام : وانتي ياسعاد عامله ايه مع علاء سعاد : فشخني وهو وسامح بيعملو تبادل مع بعض كل اسبوع سهام : وده حلو عشان تجمدو اكتر وانتي ياسمر ايه اخبار مصيلحي سمر : مصيلحي ده جامد قوي سهام : مصيلحي جامد على اي حد سمر : اليوم اللي بينام معايا فيه كسي بيتبنج سهام : مبروك عليكي ياقلبي دخل من باب المحل شاديه ومنى ونعمه بنفس اللوك الجديد ونفس الطقم بنطلون فيزون اسود وبلوزه ضيقه بيضاء وبوت ابيض طويل ونفس الشعر الكيرلي الاحمر شاديه : احنا جينا يا ابطال وصف شاديه " ست في اواخر الاربعينات طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعرها كيرلي احمر بزاز متوسطه ومدلدله في كرش متوسط طيزها كبيره وخرمها كبير وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور كبير بشفايف وردي " منى : ايه الجمدان اللي احنا فيه ده وصف منى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها عسلي بشرتها قمحاويه وشفيفها كبيره وشعرها كيرلي احمر بزازها كبيره ومشدوده وطيزها كبيره وعريضه وخرم طيزها لونه احمر وبطنها مشدوده عندها سوا كبيره وجناب كيرفي عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه احمر " نعمه : انا بجد جامده زيكم كده وصف نعمه " ست في منتصف الاربعينات أموره وبيضه أوي لهطة قشطه شعرها كيرلي احمر وتخينة وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار ومدلدلين وكسها كبير بزنبور وشفايف كبار ولونهم بني " سهام : جامده دانتي من جمدانك هيجتيني عليكي عبير : شكلكم باللوك ده فاجر قوي سهام : امال الحاج غمري فين سعاد : الحاج في المخزن شيماء : معاه مصلحه ولا ايه عبير : عيله 14 سنه سهام : هو بقا بتاع عيال عبير : لا دي زبونه داخله عايزه زبر صناعي فقالها ده بالمقاس ولازم يتقاس عليكي وخدها يشوف مقاسها شاديه : ولقه مقاسها سمر : اهي عماله تصرخ وتصوت جوه بقالها حوالي نص ساعه اصل الحاج كان جاهز لمصلحه جياله ودي جت بدري منى : نص ساعه مش لاقي مقاسها حسناء : تقريبا مسكها بيوسعلها خرم طيزها بزبره عشان يظبتلها المقاس مانتو عارفين بياخد الحساب بزبره سهام : انا عايزه ابص عليهم عبير : مانتي عارفه السكه ياحبيبتي اتناكتي في المخزن قبل كده سهام : ماشي يابيرو مشيت سهام لحد المخزن ودخلت ومشيت لحد اخر المخزن ولقت باب الاوضه مفتوح البنت نايمه على وشها وغمري قاعد على طيزها وزبره كله في خرم طيزها وبيقوم ويقعد جامد والبنت بتصرخ جامد جدا البنت : ااااه ااااه ااااه ااااه صعبت البنت على سهام بس شكلها ممتع جدا ليها سهام : مش كفايه كده ياغمري البنت اتفشخت وانت مستني بطل لازم تكون تمام غمري : البطل الكبير حبيبي سهام : كفايه ياغمري البت شكلها اول مره قام غمري ومسك زبر صناعي كان جانبه ودخلهولها كله غمري : شفتي ياعسوله اهو كده على اصغر مقاس اتظبط البنت : تمام ياعمو شكرا غمري : ياله ياعسوله قومي قامت البنت ولبست وراحت لسهام البنت : شكرا يا طنط انك انقذتيني سهام : فجره صغيره وبتقولي ياطنط تعالي ياحبيبتي طلعت سهام ومعاها البنت بره وكل اللي بره بيبصو ع البنت فجأه برقت شاديه وبصت للبنت وراحت عليها شاديه : ملك وصف ملك " بنت 14 سنه جسمها مليان بسيط شعرها اسود بشرتها بيضاء لون عنيها زرقاء بزازها متوسطه ومنفوخه وملفوفه ومشدوده طيزها متوسطه وعاليه وملفوفة كسها منتفخ نظيف ولونه وردي " مسكت شاديه البنت وكله بيبص لشاديه باستغراب شاديه : هو انتي اللي كنتي جوه سهام : مين دي ياشاديه شاديه : دي ملك بنتي سهام : طب سبيها معايا دلوقتي البنت في صمت خديتها سهام وطلعت بره المحل سهام : بصراحه كده حد لمسك قبل كده ملك : لا ابدا سهام : امال جايبه ده واول مره ملك : انا جيباه اجرب سهام : ايه وصلك للمخزن ملك : الحاج قالي تعالي نقي وتحت قالي دول مقاسات لازم تقيسي ولما طلع اصغر واحد كبير عليا قالي لازم تتوسعي شويه ووسعني سهام : ناكك يالبوه ملك : مكنتش فاهمه بس جربت وعجبني وتعبني سهام : طب هتروحي البيت وانا هظبتلك شاديه مشيت ملك ودخلت سهام سهام : البت سليمه وجابت ده عشان تجرب بس الحاج خبره ونكها في طيزها فعديها ياشاديه ولا ادخلك لغمري شاديه : يعني سليمه سهام : اه سليمه وسيطري انتي عليها شاديه : ماشي ياسهام لما اروحلها غمري : منورين يا ابطال شيماء : ده نورك ياجامد منى : ينفع ياحاج تنيك بنت شاديه غمري : وانا اعرف منين انها بنت الجمل ده انا لقيت عيله داخله تعبانه قولت اريحها سهام : بس كنت مفرتك البت ياجامد غمري : وجاهز ليك ياجامد شيماء : هنسيبك انت للمكنه اللي جيالك وهنطلع احنا لمنال خرجو الابطال من محل غمري ودخلو مدخل العماره اللي جنب المحل وطلعو الابطال مكتب الاستقبال وكانت مستنياهم منال ام عبير مرات غمري سهام : عامله ايه يامكنه منال : انا جامده قوي وصف منال " ست في اواخر الاربعينات بيضه جميله شعرها كيرلي دهبي جسمها بلدي صدرها متوسط ومدلدل عندها بطن خفيفه وفخاد عريضه طيزها كبيره وخرمها واسع بني غامق وكسها كبير وبارز وزنبورها كبير " شيماء : مهو باين يابطل منال : اللوك طلع جامد عليكم منى : تسلم ايدك يا جميل نعمه : هنبدء ازاي منال : هنعمل الاشتراكات ودي هتكون مجانيه لاخواتي ياله كل واحده تطلع صوره سهام : مجاني ازاي بقا احنا جايين نخسرك منال : لا مش خساره دانتو اخواتي ودي اقل حاجه اقدمهالكم نعمه : ياحنينه يانحنوحه ياأم عبير منه : يدوم الواجب ياعسل منال : اقدملكم مازن وزين ولادي وهما المسؤولين عن اداره المكان ادوهم الصور والبطايق بتاعتكم وهما هيخلصو كل حاجه سهام : ايه الحلاوه دي عندك رجاله يامنال منال : ورجاله تقيله قوي كمان نعمه : هنبقا نشوف ههههههههه شيماء : طب يامكنه مين الكابتن اللي هيمرنا منال : سمر اللي ماسكه الجيم وهي اللي هتمرنكم شاديه : طب عايزين نعمل فرمه بجد نبقا ستايل منال : هندخل الجيم وهندخل الاسباه ونستمر 3 شهور وهتشوفو التغيير نعمه : ايه الاسباه ده لمؤاخذه منال : سونا ومساج وحاجات هتعرفيها جوه وانا طلعه البس واجهز للمشوار وهعدي عليكم وانا ماشيه دخلو الابطال غرفه تغيير الملابس وقلعو ولبسو طقم متفقين عليه اندر وبراه فتله اسود وخرجو وقابليتهم سمر سمر : ايه الجمدان ده هشتغل معاكم انا ازاي كده اكيد هتتعبوني سهام : هنبقا نريحك ياعسل نعمه : عديها المرادي واجمدي عشان لو قفشناكي هنفرتكك منى : هنبدء ياله انا متحمسه سمر : بس لو تعبت مش هركز في التمرين سهام : الواد مصيلحي مش ظابط الكلام ولا ايه سمر : انا مصيلحي من قوته عليا بفكر ادخل ماما واخواتي معايا سهام : لا بقا دانتي نتمرن ونقعد نرتاح وتحكلنا سمر : ماشي اول ما دخلو صاله الجيم نظر اليهم كل الحريم الموجوده بدء التمرين وسمر عملت تمارين التسخين وفك العضل وتعبت سمر من اجسام الابطال اللي زي اللبن قدامها وقعدت تريح سهام : مالك يابت سمر : مش قادره اكمل شيماء : ليه مالك سمر : تعبت من اجسامكم سهام : تحبي نريحك سمر : لا صعب دانتو تفرتكوني شاديه : وايه يعني مش هتتمتعي سمر : هتمتع بس هتفشخ ولسه بتكمل كلامها لقت سهام مسكتها باسيتها بوسه سكس نار وشيماء رفعت البدي ولعبت في بزازها شيماء : ملازم تتعبي في صدر بالحجم ده ميهيجش دي بزازي من التمرين خليتني نار دخلت نعمه ودخلت ايدها في الشورت وبتلعب في كسها سمر : ااااه ااااي امممم نعمه : يالهوي البت كسها مليان ميه مسكتها سهام قلعيتها ونيمتها ع الارض ونزلت نعمه على كسها تمصه جامد ودخلت منى غرفه تغيير الملابس وجابت من شنطيتها زبر صناعي بحزام ولبسته وخليتها سهام تفلقس ع الارض ودخلت منى الزبر في كسها وبدات تنيك شاديه : ايه رايك كده في فرقه التدخل السريع سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه منه : البت كانت على اخرها سهام : عيب عليكي دانتي بنت منال شيماء : اجمدي يابت ده مصيلحي هيفلقك نصين دخلت شاديه غرفه تغيير الملابس وجابت من شنطيتها زبر صناعي بحزام ولبسته وطلعت نامت ع الارض راحت سهام وشيماء شالو سمر ونزلوها على زبر شاديه بطيزها وقامت منى وقلعت الزبر ولبسته منه ورفعت رجلها ودخلت كسها وناكت جامد سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه خرجت بنت من بين الستات اللي بيتفرجو وراحت لمنى البنت : ازيك يامرات عمي بصت منى للبنت : ازيك يازينه يابنت الايه واحشاني وصف زينه " بنت 16 سنه جسم فرنساوي شقراء عيون خضراء شعرها اسود ناعم طويل بزازها صغيره ومدوره طيزها صغيره ومدوره وخرمها واسع وردي وكسها صغير بشفايف كبيره وزنبور كبير ولونهم وردي " زينه : وانتي اكتر ياحبيبتي وواحشاني البت مياده قوي منى : انتي هنا من بدري زينه : لا لسه جايه بس لقيتك متألقه منى : ايه رايك زينه : جامده جدا بس ليه بتفشخو سمر كده منى : كانت بتمرنا وتعبت فقولنا نريحها زينه : على فكره سمر دي انتمتي منى : وانتي سالكه زيها ولا ايه زينه : يعني بنت هدى ومحمود هتكون ايه منى : ابقي تعالي نسهر سوا في يوم زينه : انا عايزه اظبط سمر معاكم منى : منه قومي وهاتي الزبر اللي انتي لبساه قامت منه وقلعت الزبر وخديته زينه ولبسته سهام : لا ياحبيبتي لازم تقلعي عشان تحسي المتعه بصت لها زينه وقلعت الزبر وقلعت البدي والشورت ولبست الزبر ع الاندر ونزلت رفعت رجل سمر ودخلت الزبر في كسها سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه زينه : اجمد يابطل سمر : نكيني جامد يازينه نكتها زينه جامد جدا شويه وطلبت منى من منه تروح تجيب الزبر بتاعها من شنطيتها ولبسته منى ومدت ايدها وزقت الاندر من على كس زينه وفضلت تدعك فيه ودخلت الزبر كله مره واحده زينه : اااااااه منى : ابقي قولي لامك لما تروحي طنط منى نكتني سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه زينه : ااااه ااااه ااااه ااااه وفضلت منى تدقر في كس زينه وزينه تنيك سمر في كسها وشاديه تحت بتنيك سمر في طيزها وبعد شويه قامو كلهم سهام : ايه رايك ياسمر مش دلوقتي احسن سمر : احسن كتير منى : وانتي يازينه مش احسن بعد النيك زينه : بس نسيت اعرفك حاجه ياطنط منى : ايه ياحبيبتي قولي زينه : مياده انتيمه سمر برضه منى : وسالكه زيكم ولا زينه : سالكه طبعا ههههههه مشيت زينه من قدام منى وهي بتضحك ومنى مبلمه سهام : مالك يامنى منى : مياده بنتي طلعت بتتناك ومفتوحه سهام : ايه اليوم اللي كله مفاجأت ده يعني بنت شاديه وبنتك فجر منى : بس بنت شاديه متفتحيتش سهام : ياله هنكمل التمرين وبعد كده نشوف هنعمل ايه ودخلو على الاجهزه الخفيفه واتمرنو عليها وانتها التمرين سمر : التمرين النهارده خلص ولازم الاسبوع ده حضور يومي عشان العضل لسه بيفتح سهام : انت تأمر ياجميل ياله نريح وتحكيلي اجمد ليله بينك وبين مصيلحي سمر : مصيلحي ده مفتري شيماء : عايزه بس اعرفك ان طقم النسوان الجامد ده كله مجرب مصيلحي سمر : بطلي معلم على كل الابطال سهام : بمزاجنا ياعسل ياله احكي سمر : انا هحكلكم على اول مره اشوفه يوم الحفله يوم ما الملكه سلمتني ليه وانا بتناك اصلا بس اليوم ده اكني اول مره اتناك واكني لسه بتفتح سهام : احكي فلاش باك الجزء الاخير من السلسله السادسه طلعت سهام ع المنصه : ايوه بقا ياغمري ياجامد طب عشان انت طلعت راجل جامد كده هناخد سمر لاخونا مصيلحي نط مصيلحي من ع الارض وطلع ع المنصه وشال سمر ونزل بيها يرقصو وهو فرحان وسط تصفيق الجميع مزج الى سمر واقفه وضهرها على شجره ومصيلحي بياكل شفيفها بغباء وقلعها القميص والبرا ومسك صدرها الكبير لعب ومص سمر : ااااي امممممم اااي وقلعها الاندر ونزل تحت كسها ورفع رجل وبدء يمص كسها جامد بلهفه مقدريتش سمر تتمالك اعصابها فقعدت على الارض فقام مصيلحي وقلع البوكسر ومسك زبره بأيده لسمر تمصه شافت سمر زبر مصيلحي برقت من حجمه وطوله ومدت ايدها مسكته وهي متردده وبتدعكه وبدات تلحسه وتدخله بقها فشد زبر مصيلحي جامد فمسكها مصيلحي قومها وهي مستسلمه ومتفاجأه وسندها ع الشجره ورفع رجل وفشخها وزانقها بينه وبين الشجره ورأس زبره بين شفايف كسها وبدء يضغط ويزق زبره في كسها سمر : ااااه ااااي مش هيدخل ده كبير قوي ومصيلحي بيزق لحد ما دخل زبره كامل وبدء ينيك جامد ويدقر جامد وسمر بتصرخ وتعيط سمر : ااااه ااااه ااااه ااااه كفايه ارحمني مصيلحي : هتكوني مراتي لازم تتعودي اني بطل ومش برحم وفضل يدقر مصيلحي في سمر لحد ما نزل لبنه في كسها وهي منهاره من العياط من قوته نرجع من الفلاش باك سمر : وخصمته اسبوع وهو اللي جه صالحني ونفس العلقه تاني ومحدش حاش عني حتى ماما لما لقت صوتي عالي قفلت علينا باب الاوضه عرفت اني لازم استمتع واسلم سهام : وزينه بتنام معاكي سمر : اه وبتنام مع اخواتي الشباب ومقضياها سهام : وفي بنت اسمها مياده صاحبيتك ايه نظامها دي سمر : زيها زي زينه بتتناك من اخواتي ومقضياها منى : ومين اللي فتحهم سمر : اخويا مازن هو اللي فتح زينه وزين فتح مياده اصلهم اصحابي الانتيم دخلت منال منال : ايه الاخبار خلصتو سهام : اه تقريبا منال : طب انا هروح المشوار اللي قولتلك عليه والبنات معاكم سهام : براحتك ياروحي سمر : ياله زي مانتو كده هتدخلو الاسباه دخلو الابطال الاسباه وقابلو عبير وسعاد عبير : ايه يا ابطال اتمرنتو وخدتو استراحه وفرتكتو البت سمر سهام : هي اللي تعبت نسيبها يعني سعاد : لا ازاي لازم تتكيف شاديه : ماحنا كيفناها عبير : طب ياله هتدخلو كابينه البخار ولما تطلعو هنكمل كلام دخلو الابطال كابينه البخار سهام : البخار ده هيسيح دهون كتير وجسمنا هيتظبط اكتر شيماء : اف كده نعمه هتبقا موزه نعمه : اه مانا لازم ازود عشان ابقا اجمد شاديه : طب كويس اننا قعدين لوحدينا عايزه اتكلم في حاجه منى : قولي ياحبيبتي شاديه : المزرعه فيها شغل كتير ومحتاجه وقت عشان اعمل شغل حلو سهام : خلاص نأجل الفرح لاجازه نص السنه منى : كده حلو عشان نبقا براحتنا ونعمل حاجه حلوه سهام : والعيال يكونه جابه كل حاجه دخلت عبير عبير : ياله يا ابطال هتدخلو تخدو شاور حلو وتيجولي صاله المساج خرجو الابطال ودخلو خدو شاور وراحو صاله المساج عبير : هنقلع ملط عشان نستمتع بالمساج ولو اللي بيتعملها مساج تعبت هتتناك واول اتنين يطلعو ع السرير يقلعو سهام : ايوه بقا قلعت نعمه ومنى وطلعو نامو ع السرير على بطنهم وبدات المساج عبير مع نعمه وسعاد مع منى وبدأو في تدليك الكتف والظهر ونزلت ع الطيز والفخاد فجأه مع بعض دخلو بعبوص في طيازهم نعمه : اه منى : اه قلبوهم على ظهرهم ودلكو الصدر والبطن نعمه : اه اه اي اه اي ونزلو يدلكو الفخاد والكس فجأه بعبصوهم بعبوص مع بعض في كسهم نعمه : ااااه منى : ااه المساج ده جامد جدا ياله قومو واللي تعبانه تقول ويطلع اتنين كمان منى : انا تمام نعمه : انا بصراحه مش قادره خالص عبير : نامو انتو هروح ادخلها غرفه الراحه واجي طلعت شاديه ومنه ورجعت عبير وبدات عبير مع شاديه وسعاد مع منه وخلصو وخدو البعبوص ومتعبوش وقامو صوت نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه والابطال بيبصو لبعض وبيستغربو صويت نعمه ونامت سهام وشيماء وبدات مساج عبير مع سهام وسعاد مع شيماء صوت نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه شاديه : نعمه نار جدا منى : هي مين بينكها عبير : هنخلص ونروح نتفرج عليها لو مفيش حد تاني دخلها عملت عبير المساج جامد وبعبصت سهام وسعاد بعبصت شيماء سهام : اه شيماء : اه سعاد : الطيز دي بعبصتها كتير وهي لسه بيور شيماء : مانا كنت بتروض في حضورك خلصو مساج وقامو ولبسو كلهم الاندر والبراه وخدت شيماء اندر وبراه نعمه شاديه : ياله بينا نروح نشوف نعمه عبير : ياله بينا بس كلكم ابطال بتقدرو تسيطرو مشيو في الطرقه ريحين غرفه في اخر الطرقه صوت نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه وصلو الغرفه وفتحت عبير الغرفه ودخلو واتفجأوا كل الابطال عبير : ايه رايكم نعمه نايمه على ظهرها وتحتها زنجي وزبرو في طيزها ورافع رجلها زنجي تاني ومدخل زبرو في كسها وبينكوها بغباء نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه سهام : اف شيماء : نعمه بتتفشخ شاديه : ايه القوه دي منه : دول وحوش منى : يالهوي سعاد : اصل ماما موصيه عليكم الخدمه سفن ستار نزلو الاتنين الزنوج لبنهم مع بعض وطلعو ازبارهم وخرجو نعمه : انا اتفشخت مسكو الابطال نعمه ودخلو استحمو ولبسو ومشيو نكمل الجزء القادم الجزء الثاني احداث الجزء السابق الابطال راحو عند غمري وقابلت شاديه بنتها ملك هناك وكان غمري بينكها وعرفت منى ان بنتها مياده بتتناك وطلعه الجيم واتمرنو وناكو سمر بنت منال ونعمه تعبت من المساج ودخليتها عبير لزنوج فشخوها وحصل معاهم مواقف في الجيم ولسه هيحصل مواقف الجزء ده خلصو الابطال الجيم وكل بطله راحت على بيتها نروح عند شاديه دخلت شاديه الشقه لقت الشقه صامته فتحت غرفه عصام جوزها لقيته نايم بتفتح غرفه ملك سمعت صرخات ملك : اه اه اه اه اه فتحت شاديه الباب براحه لقت ملك قلعه ملط وحطه الزبر الصناعي على الارض وقاعده عليه ومدخلاه في خرم طيزها وبتقوم وتقعد جامد وبتصرخ ملك : اه اه اه اه اه قفلت شاديه عليها الباب وراحت الغرفه بتاعتها وقلعت ملط ولبست الزبر الصناعي الحزام ودهنته كريم وراحت على غرفه ملك وفتحت الباب براحه لقت ملك نايمه على ظهرها من التعب فدخلت وقفلت الباب ووقفت قدام ملك وملك بتبصلها في صمت شاديه : مالك بتبصي كده ليه مش عايزه تتناكي واتفقنا لما تعوزي حاجه تقولي لماما اديكي طلبتي من الغريب ودفعتي تمنه كمان اتناكتي لو كنتي طلبتي مني كنت نكتك برضه لان ده طلبك بس بحنيه الام ملك : بصراحه انا اول مره اعمل كده بس حبيت اجرب شاديه : يعني محدش ناكك ملك : محدش لمسني غير الراجل صاحب المحل وضحك عليا شاديه : ايه رايك في شكلي ملك : هو انتي تعرفي تعملي ده شاديه : انتي شايفه ايه . قدامك بطل اهو ملك : جسمك جامد قوي ياماما شاديه : طب تعالي يالبوه مسكت شاديه ملك وخليتها تفلقس ودخلت الزبر براحه في طيزها وبتدخل وتطلع لحد ما دخل كله وفضلت تدقر جامد ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه شاديه : ايه رايك في ماما ملك : ااااه ااااه شرسه جدا شاديه : همتعك كل يوم بس متفكريش تنامي مع حد غيري ملك : حاضر ياماما بس براحه انا اول مره شاديه : مدي حنيه ماما لكن الغريب هيقسمك نصين زي غمري اتفتح الباب براحه ودخل استاذ عصام جوز شاديه وقالع ملط وزبره واقف وشاور لشاديه تقوم ودخل زبره في طيز ملك وناك جامد ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه شاديه : ايه رايك في النيكه دي ملك : ااااه انا اول مره اتناك ياماما عصام : ومش هتبقا اخر مره ملك : ايه ده بابا عصام : ايه رايك في زبر بابا هو ده اللي خلي ماما جامده كده ملك : عيب يابابا عصام : يعني اسيبك تتناكي من حد غريب ولا امتعك واشدك زي ماما ملك : هبقا جامده كده شاديه : بس تفضلي في ايدي وهتشوفي الهنا عصام : انا سمعت كل كلامك مع ماما وقررت اهتم بيكي وبدل عصام مع شاديه وخلاها تنيك ملك وراح لملك عشان تمص زبره ودخل زبره في بقها وقعدت تمص جامد عصام : اتعلمتي المص فين ياحبيبه بابا ملك : بتفرج على افلام واول مره امص حقيقي بدل عصام مع شاديه ودخل زبرو في طيز ملك وناك جامد جدا ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه ونزل عصام لبنه داخل طيز ملك عصام : انا نزلتلك لبني في طيزك وعايزك لما تعوزي تتناكي تقوليلي ملك : حاضر يابابا شاديه : وانا همتعك جامد بس متعمليش حاجه من ورايا ملك : حاضر ياماما شاديه : ياله عشان نتغده نروح عند منى منى قاعده مع سمير ابنها في غرفته بيتكلمو منى : اختك مياده طلعت مفتوحه وبتتناك ياسمير سمير : وايه يعني ياماما مانتي بتتناكي عادي منى : انا مش زعلانه بس ابوك لو عرف هيشغلها زي مشغلني سمير : بصي احنا عرفنا والمطلوب مننا نعرف هي بتتناك ازاي ومن مين ومن امته وبعد كده نشوف هنعمل ايه منى : مصاحبه بنت عمك زينه وبيتناكو سوا سمير : اف وزينه الجامده بتتناك منى : ولازم نسيطر عليهم سمير : حاجه حلوه بصراحه انا اجرب مياده الاول وبعد كده اعمل تبادل مع سمير بمياده وانيك زينه منى : هتسلم اختك سمير : بصي هي بقت شرموطه فنستفيد بقا ونتمتع بدل منخسر كس اكيد جامد منى : عندك حق ياسمير وابوك هنقوله سمير : اكيد عشان يبقا عارف ان عنده بطه بلدي جامده منى : ماشي ياسمير اتفتح باب الشقه ودخلت مياده ودخلت على الاوضه بتاعتها فخرج سمير ومنى من غرفه سمير ودخلو وراها سمير : سمعت خبر كده النهارده فرحني مياده : خير يا سمير وصف مياده " بنت 20 سنه شعرها ناعم وطويل لونه بني بشريتها قمحويه شفايفها كبار عيونها عسلي بزازها صغيره وطيزها صغيره ومدوره وعاليه وخرمها أحمر وكسها صغير بشفايف ولونه وردي " سمير : سمعت انك بتتناكي ومفتوحه نظرت اليه مياده بستغراب منى : هو احنا مش معترضين بس كنتي تعرفينا سمير : اخوكي عنده زبر جامد جدا وامك عندها كس نار وبدل ما بنيك امك لوحدها هنيكك معاها ونتمتع ببعض منى : وكمان هفتحلك سكك متعه هتعجبك مياده : انتو عرفتو ازاي منى : النهارده انا نكت بالزبر الصناعي سمر وزينه الانتيم بتوعك والاتنين اعترفولي انك مفتوحه زيهم وبتتناكي من اخوات سمر مازن وزين وزين اللي فتحك مياده : ياولاد اللذينه سمير : بس سؤال هما دول بس ولا في تاني بينكوكي مياده : هما دول بس سمير : يعني عادل منكش لسه مياده : عادل ميعرفش اصلا ان اخته بتتناك وهما دول برضه اللي بينكوها بس ومازن حبيبها اللي فتحها منى : طب ممكن تحافظي على نفسك مياده : هو حبيبي بس والبنات بنام مع بعض منى : حبيبك زين وحبيب زينه مازن مياده : اه يا ماما منى : وبتنامو مع بعض كلكم وبيبدلو عليكم مياده : هما بيقولو علاقتهم ببعض كويسه فكل واحد بيسيب للتاني مراته منى : بيضحكو عليكم وانا هشوف معاهم حل سمير : ولحد ما ماما تعمل اتصالاتها انا همتعك متعه نار منى : واخوكي هيهتم بيكي احسن من الغريب مسكت منى مياده وقلعتها ملط وقلع سمير ملط وشافت مياده زبره برقت ونزلتها منى تمصه وخرجت وقفلت الباب مياده : زبرك حلو ياسمير سمير : لما هتتمتعي بيه هتعرفي انك كنتي غبيه قومها سمير وباسها بوسه سكس جامده ونزل على رقبتها ومنها على بزازها مياده : اه اي امممممم اه شالها سمير ونيمها على طرف السرير ورفع رجلها وفتح فخادها ونزل على كسها بلسانه وشفايفه يمصه ومياده راحت في دنيا تانيا سمير : ايه الكس النار ده مياده : اممم اي اه ااي قام سمير ودخل زبره كله في كسها مره واحده مياده : ااااااااااه وبدء ينيك براحه ويسرع وينيك جامد مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه ونيمها على جنبها ورفع رجل ودخل زبره في كسها وناك جامد مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه نام سمير على ظهره وقعدت مياده على زبره بكسها وبدات تقوم وتقعد مياده : اه اه اه اه شويه وفلقست مياده ودخل سمير زبره في طيزها لقاها واسعه فسخن ودقر جامد جدا مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه فضل يدقر سمير في طيز مياده لحد ما نزل فيها ونامه جنب بعض نروح عند سهام سهام قاعده بتتكلم مع شيماء سهام : انا اتصلت بكل المجموعه اللي كانت هتتجوز واتفقت معاهم ع التأجيل اللي اتفقنا عليه شيماء : بصراحه حلو التأجيل ده عشان المدرسه وكل اللي نعزمهم يجو دي اول فرحتي سهام : انا عندي اوردر النهارده في الشيراتون وانتي معايا شيماء : حلو اروح بقا استحمه واجهز رن تليفون سهام وكانت نعمه سهام : ايه يامفشوخه نعمه : مقدرتش امسك نفسي بجد ومكنتش اعرف ان الراحه بتاعتهم كده سهام : المهم اتكيفتي نعمه : انا حسه ان زبرهم لسه جوه سهام : بتتعبي بسرعه يافجره نعمه : المهلبيه بتاعتكم بقا سهام : وفاجره جدا نعمه : المهم خدي كلمي امي عايزاكي سهام : حاضر الهام : ازيك ياحبيبتي سهام : ازيك ياموزيتي الهام : انا هاخد العيال ونروح البلد واهي فرصه عشان الفرح اتأجل وهرجع كمان شهر واكون ظبت نفسي انا وفايزه ورشا وريم اننا هنعيش هنا سهام : طب تمام بس انهي ده في اسرع وقت بلاش شهر عشان لو عوزتك انتي وفايزه الهام : حاضر مش هتاخر قفلت سهام السكه وقامت شيماء راحت شقتها وقامت سهام تجهز نفسها نروح عند منال في المكتب منال قاعده ع المكتب وقاعده هدى قدامها وحطه رجل على رجل منال : ازيك يابرنسيسه هدى : انا تمام قوي ياكلبيتي وصف هدى " ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره جدا ومش مدلدله مشدوده وحلمه كبيره وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وعاليه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وسوه وجناب كيرفي عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف كبيره وزنبور كبير ولونهم وردي " منال : تحت رجلك ياستي هدى : عملتي ايه النهارده منال : روحت المشوار النهارده وطلع مفتري والحساب اهو وزياده عشان عجبتو هدى : مش قصدي ع الاوردر ياكلبه عملتي ايه في سهام النهارده منال : كنت عملالها خطه النهارده بس عدت منها كنت بتعبهم في الجيم وسمر بنتي اللي تعبت وفشخوها وفي المساج البت نعمه اللي تعبت واتفشخت لوحدها بس لسه هتيجي كل يوم وهتتفشخ وهتتصور هدى : الشرموطه دي مش عارفه اوقعها خالص بس انا بسيطر على اصحابها وبناتها والخطه ماشيه تمام منال : ازاي هدى : بنتها ندى دلوقتي تحت امر واحد من رجالتي اسمه اسامه وبيفشخها هو واخواته جماعي ومصورها ومبتقدرش تقوله لا منال : حلو ده هدى : وحمات بنتها ندى اللي اسمها شرين واختها شهيره بقه من حريمي ومتصورين وحمات بنتها اسماء اللي اسمها نورا وبنتها حبيبه بقه من حريمي ومتصورين منال : دانتي جباره ياستي هدى : ونعمه وشيماء اصحابها المستشار عزبهم وصورهم منال : عقبلها هدى : لسه هكمل والمفروض في خطه انتي عملاها نفزتي منها ايه منال : النهارده عبير بتقولي في بنت صغيره جت تشتري زبر ونكها غمري وطلعت بنت شاديه هدى : حلو ده كملي انتي معاها منال : وموضوع كريم لما خطب حسناء فتحلي سكه اني ابقا وسطهم هدى : اه مانا فاهمه سكه زي ما مسكوكي ونكوكي ياشرموطه منال : مده جزء من الخطه اللي عملاها عبير بنتي عشان ابقا وسطهم هدى : وعملتي ايه منال : عبير بنتي عرفت ان منى صاحبه سهام عندها بنت اسمها مياده فبدات بالصغيرين خليت سمر وحسناء اتعرفه على مياده وخدوها البيت وخله زين نام معاها وفتحها وكانت جايبه زينه بنت عمها معاها فخلت مازن نام معاها وفتحها وعايشين معاهم دور حب اليومين دول وبينامه معاهم وبيصوروهم برقت هدى ليها : يابنت الفاجره انتي تعرفي منى دي مين منال : مين هدى : منى دي مرات محمد اخو محمود جوزي منال : نعم انتي قصدك ان زينه هدى : ايوه بنتي يا شرموطه يعني بدل ما توقعيها فتحتي بنتي منال بتوتر : يالهوي انا اسفه يابرنسيسه مكنتش اعرف هدى بنرفزه : قومي ياشرموطه هاتي عبير وتعالي معايا مشوار ياله قامت منال وندهت عبير ونزله ركبه العربيه مع هدى نروح عند نعمه في شقتها عائله نعمه كلها قاعده جوزها طاهر البواب والهام امها وفايزه ورشا اخواتها واولادهم وريم بنت نعمه طاهر : وانتو قاعدين كده في موضوع مهم عايز اكلم الحاجه فيه فهندخل الاوضه جوه نعمه : موضوع سر ولا ايه طاهر : وهو في سر عليك ياعسل هندخل جوه عشان نتكلم براحتنا ونسيب الجماعه قاعدين براحتهم نعمه : وامي مش بتخبي حاجه على فايزه فخدوها معاكم طاهر : طب تمام عشان اخد رايها برضه نعمه : تعاله عشان تتكلمه براحتكم نطلع شقه شيماء وانا هاجي معاكم قامو كلهم نعمه وطاهر والهام وفايزه وطلعه شقه شيماء وخبطه ع الباب وفتحت شيماء شيماء : ايه الزياره المفاجأه دي الهام : جايين نسلم عليكي قبل منسافر وصف الهام " ست في اواخر الستين حلوه وبيضه أوي لهطة قشطه وتخينه وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار ومدلدلين وكسها كبير وبشفايف كبار " فايزه : هتوحشيني ياشوشو بجد وصف فايزه " ست في اواخر الاربعينات حلوه وبيضه أوي لهطة قشطه وجسمها مشدود وطيزها كبيره وعاليه ومدوره وبزازها كبار ومدلدلين وكسها كبير وبشفايف كبار " شيماء : انتو بجد بحس وانا بينكم انكم عيلتي الهام : واحنا بنحبك ياشوشو نعمه : اصل طاهر لما عرف ان الجماعه مسافرين قال يتكلم معاهم شويه شيماء : ماشي يانعمه انا نازله مع سهام وخده راحتكم ونزلت شيماء وسبيتهم وقبلت سهام وركبه التاكس مع هاني شيماء : ازيك ياهاني هاني : تمام شيماء : كنت مختفي فين هاني : كنت بخلص حاجات في البلد ولسه راجع سهام : معانا خلاص من النهارده كل يوم هاني : اه تمام خلاص وصله الشيراتون ونزلو ودخلو الكافيه نروح عند نعمه في شقه شيماء طاهر نايم ملط ونعمه وفايزه والهام ملط وبيمصه زبره وطاهر مش على بعضه وقام مسك فايزه ونيمها على طرف السرير ورفع رجلها ونزل يمص كسها طاهر : كسك نفس كس الهام ونعمه فايزه : اي اه اه نعمه : فايزه اجمد واحده فينا ورشا اجمل بس امكانيتها مشفنهاش فايزه : انتي المهلبيه بتاعتنا طاهر : لازم رشا تيجي تحتي نعمه : هحاول بس اصبر عليا وقف طاهر وحط راس زبره بين شفايف كس فايزه وبيلعب فايزه : اه اي اف دخله ياطاهر حرام عليك طاهر : اختك لبوه قوي يانعمه الهام : طلعه لامها يا طاهر طاهر : مش كنتو جبتو رشا تجرب وادخل عليها هي كمان نعمه : لسه وقتها مجاش اصبر كله هيجي تحت زبرك طاهر : انا كنت تعبان على فايزه دي جامد جدأ دخل طاهر زبره كله مره واحده في كس فايزه فايزه : ااااااااه وفضل طاهر يدقر جامد جدا فايزه : ااااه ااااه ااااه ااااه نامت الهام جنب فايزه ورفعت رجلها ونعمه نامت فوق الهام وضع 69 وبيمصه كس بعض ساب طاهر فايزه ودخل زبره في كس الهام وناك بسرعه وقوه الهام : ااااه ااااه ااااه ااااه نزلت نعمه من فوق الهام ونامت جنبها ورفعت رجلها فخرج طاهر زبره من كس الهام وراح لنعمه ودخل زبره في كسها وناكها بكل قوه نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه فلقست الهام جنب نعمه راح مبعبصها طاهر ودخل صباعه كله وطلع زبره من كس نعمه ودخله في طيز الهام كله مره واحده الهام : ااااااااااه طاهر : اثبتي يامره فضل طاهر يدقر في طيز الهام جامد لحد مشاف نعمه بتفلقس جنب الهام وبتهز طيزها راح مطلع زبره من طيز الهام ودخله طيز نعمه نعمه : اااااااااه وهو بيدقر في نعمه بص لفايزه طاهر : طاهر متفلقسي زيهم كده يامره خلينا نشوف جمال خرم طيزك فايزه : انا عمري محد لمسه طاهر : حلوته طيز كبيره وبيور دي اجمل متعه ياله فلقسي فايزه : طب براحه عليا طاهر : النيك مفيهوش براحه فلقسي يامره فلقست فايزه وفتحت طيزها بايدها وظهر لطاهر خرم طيزها اللي هيجه فدخل صباعه في كسها وجاب عسل ودهن خرم طيزها وبدء يبعبص فيها ويدخل صباعه وهو بينيك نعمه فايزه : اي اه اي اي طاهر : لا اجمدي داحنا دخلين على معركه جامده خرج طاهر زبره من طيز نعمه وبدء يدخله في طيز فايزه براحه لحد مدخل الراس فايزه : ااااااااه بدء طاهر يسرع ويدخل جزء جزء لحد مدخل كله فايزه : ااااه ااااه ااااه ااااه ناك طاهر جامد جدا وفايزه تتلوى تحته لحد ما نامت على وشها وطاهر فوقها مش راحمها وبدات تسحف قدامه من وجع نيك الطيز وطاهر مكنه فوقها لحد منزل لبنه فيها طاهر : مبروك التعشيره الاولى ياحبيبتي نعمه : عشرتها الجامده طاهر : وانا احرم طيزها اني ارويها دي مكنه معرفش جوزها مش بينيك طيزها ازاي الهام : ايوه كده ياجوز بنتي يارجلنا فايزه : نيك الطيز ده متعه قوي بس متعب وصعب نعمه : اطلبي من جوزك ينيكك في طيزك عشان توسعي وتتمتعي فايزه : حاضر قامه استحمه سوا ونزلو شقه نعمه نروح عند سهام وشيماء في الفندق جناح كبير في الفندق وقاعده بلدي وجالس فيها عشره عرب وامامهم الشيش وبها حشيش والخمور والمزه والاكل امامهم كبسه وعليها فخده خروف وشغاله الاغاني وسهام وشيماء لبسين بدلتين رقص عباره عن اندر وبرا وبيرقصه رقص فاجر وكل شويه يدخله يغيره بدله ويخرجه يهيجوهم اكتر ودخله اخر مره لبسه قمصان وخرجه قعده في وسطهم واللي يعزم بكاس واللي يعزم بالشيشه واللي يبوس واللي يمسك البزاز وقلعوهم القمصان وبدأه يرضعه من البزاز الكبار ويلعبه في الكس وقلعه ملط وبدات سهام وشيماء يمصه ازبارهم وقام اتنين من الرجاله ونيموهم ع الارض وبدأو يمصو اكساسهم وغيرهم يرضعه بزازهم ويبدلو مع بعض وسهام وشيماء هاجه ع الاخر سهام : اه اممم اي شيماء : اه اااف اي مسك سهام راجل منهم ورفع رجليها ودخل زبره في كسها ومسك شيماء واحد تاني ورفع رجلها ودخل زبره في كسها وبدأو ينيكو جامد سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه شويه ونام واحد ع الارض وقعدت سهام على زبره بكسها وفضلت تقوم وتقعد بسرعه سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه ومسك واحد شيماء وخلاها تفلقس ودخل زبره في كسها وبدء ينيك جامد شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه مسك سهام اللي نايم تحتها وخدها في حضنه وجه واحد تاني ودخل زبره في طيزها ودقر جامد سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه جه واحد قدام سهام ودخل زبره كله في بقها ونكها ورفع اللي بينيك شيماء رجل واحده فتح لها الحوض ودخل زبره في كسها ودقر جامد وجه واحد وخد رجلها اللي مرفوعه في حضنه ودخل زبره في طيزها ودقر جامد شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه وجه واحد كمان دخل زبره في بق شيماء ونكها وشويه وقامه ونامت شيماء على الارض على وشها ونام واحد فوقها ودخل زبره في خرم طيزها وناكها جامد شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه قام واحد وخد سهام من شعرها ودخل اوضه النوم وراح معاه اتنين نام واحد على طرف السرير وطلعت سهام قعدت على زبره بكسها وطلع واحد تاني ع السرير ودخل زبره في طيزها وجه واحد تالت وهو واقف ع الارض دخل زبره في كسها ونكوها نيك ثلاثي سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه شويه وقعده سهام وشيماء جنب بعض ع الارض ونزلو لبنهم عليهم جماعه وقامت سهام وشيماء استحمه وكانه وخدين الفلوس مقدم وخرجه ركبه التاكس مع هاني هاني : مالكم الليله كانت تقيله ولا ايه شيماء : عشره هاني : ينهار واتفشخته طبعا سهام : فرتكونا هاني : تروحه تنامه بقا وصل هاني قدام العماره ونزلو الابطال وطلعه العماره طلع النهار وبدايه يوم جديد سهام نايمه في حضن شيماء وقلعين ملط وصحيت على رنه تليفونها وكانت نعمه سهام : ايوه نعمه : انتي مروحتيش المدرسه سهام : مقدرتش انزل اتكسرت امبارح انا وشيماء نعمه : طب مروحتوش المدرسه بس عندنا جيم ولازم نروح سهام : هصحي شيماء واشوف هنقدر نروح ولا لا قامت سهام ورفعت شيماء بعبوص جامد في طيزها شيماء : اااي سهام : اصحي يا فجره عشان الجيم هتقدري تروحي قامت شيماء وسهام ودخله الحمام ومقدروش يروحه فكلمه نعمه سهام : روحي انتي مع الجماعه احنا مش هنقدر ننزل نعمه : ماشي ياجامدين لبست سهام وراحت شقتها وكملت نوم وجهزت نعمه وركبت التاكسي مع سيد وراحت ع الجيم ووصلت وقبلت شاديه ومنى ومنه ودخله محل اللانجيري سعاد : ازيكم يا ابطال شاديه : احنا جامدين قوي سمر : انتو جامدين جدا منى : بس ايه رايك اتكيفتي سمر : انا اتفشخت منه : اي خدمه يصغنن سعاد : سهام وشيماء فين نعمه : مقدروش يجو النهارده منى : فين عبير سعاد : راحت مع ماما مشوار من امبارح ومرجعوش لسه شاديه : حفله كبيره ولا ايه سمر : كانه خرجين مع مدام هدى منى : هي هدى عرفت ولا ايه شاديه : عرفت ايه منى : اصل ولاد منال فتحه مياده بنتي وزينه بنت هدى وكنت هقولها بس شكل هدى عرفت خرجت حسناء من المخزن وخرج وراها غمري شاديه : كنتو بتعملو ايه يا اشقيه حسناء : اصل لازم الاصطباحه بتاعه غمري كل يوم والنهارده يومي منه : وبيصبح حلو حسناء : بابا حلو طبعا غمري : ازيكم يا ابطال نعمه : تمام يابطل طلعت منى الموبيل واتصلت بهدى منى : ازيك ياحبيبتي هدى : ازيك يا حبي منى : منال وعبير عندك هدى : طبعا منى : انتي عرفتي اللي عملوه في البنات هدى : اه عرفت منى : طب اتوصي شويه عشان مياده هدى : من عنيه منى : سلام وقفلت منى السكه وكلمت المجموعه منى : منال وعبير عند هدى عشان عندهم حفله كبيره شاديه : طب ياله عشان نتمرن ودخله غيره وبدء التمرين نروح عند منى في البيت روحت منى بعد التمرين ودخلت لقت عادل وزينه ومياده وسمير قعدين في الانتريه مياده : ماما جت سمير : جبتلك حبيبك اهو ياحبي منى : ازيك ياواد ياعادل مش بتسال يعني نسيت مرات عمك عادل : انا اقدر انسى القمر بس مشغول في الشغل منى : شغل برضه ولا البت حبيبه جننتك سمير : بصراحه البت قشطه متتسبش منى : انا قابلت زينه في الجيم انبارح فقولت ابعتلكم نتغدا سوا النهارده زينه : انتي حبيبتي يامرات عمي ياعسل منى : وفرصه سمير ومياده منزلوش النهارده سمير : انا منزلتش عشان عادل وزينه واحشني فقولت اقعد معاهم مياده : وانا كمان منى : بصو بقا انا بحب اخش في الموضوع على طول زينه ومياده ولادي واحب انهم يبقو تحت سيطرتي فانا عايزاك ياعادل انت وسمير تسيطره عليهم عادل : ازاي مش فاهم منى : زينه ومياده مفتوحين ومش عايزاهم يتهانه زي ماحنا اتهانه فهتمتعوهم ويبقو تحت سيطرتكم انتو الاتنين مفهوم عادل : ياشراميط سمير : فجرين كمان رن موبيل منى وكانت هدى منى : ايوه ياحبيبتي هدى : ايه رايك نعمل شبكه البنات عندي على عيال منال الاسبوع ده منى : ايوه كده ميجيبها الا نسوانها انا موافقه هدى : ياله سلام قفلت منى التليفون منى : ياله يا عادل هتقوم مع سمير وتمسكه البنات كل واحد هيبدء باخته وبعد كده تبدله في حد عنده اعتراض عادل : انا جاهز سمير : وانا جاهز زينه : تحت امركم مياده : تحت امركم منى : المفاجأه شبكيتكم على عيال منال في الفيلا عند هدى الاسبوع ده مبروك قام عادل مسك زينه وسمير مسك مياده وبدأو يبوسوهم منى : انا هعمل الغدا واتفرج عايزاكم تفشخوهم مسك عادل زينه قلعها وسمير قلع مياده عادل : وانا بقول عليكي لسه نونه طلعتي فاجره زينه : اعتبرني تحت امرك وبتاعتك من النهارده فضل عادل يبوس ويقفش في زينه وسمير يبوس ويقفش في مياده لحد ما جسمهم ساب ووقعه ع الارض فنزل عادل وسمير وفتحه رجليهم وبدأو يمصه كسهم عادل : يابنت المتناكه ايه الكس ده زينه : اااااه مصه كسهم لحد منزلو شهوتهم زينه : اه اي اااح اي مياده : اي اممممم اه وقف عادل وسمير وقلعه وعدلوهم عشان يمصه ازبارهم وبدات زينه تمص زبر عادل ومياده تمص زبر سمير لحد ما ازبارهم شدت قوي فنزل عادل ورفع رجل زينه ودخل زبره في كسها وسمير نفس الوضع مع مياده وناكه بكل قوه زينه : ااااه ااااه ااااه ااااه مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه فضله ينيكو في كسهم ع الوضع ده كتير ومنى بتعمل الغدا وبتتفرج وقام عادل وبدل مع سمير وناكه على نفس الوضع شويه ونام سمير على الارض وقعدت زينه على زبره بكسها وبدات تقوم وتقعد زينه : اه اه اه اه مسك عادل مياده وزنقها في الحيطه ووشها للحيطه ودخل زبره في كسها وبدء ينيك بغباء مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه فلقست مياده وزينه جنب بعض ودخل عادل زبره في طيز مياده ودخل سمير زبره في طيز زينه ودقره جامد مياده : ااااه ااااه ااااه ااااه زينه : ااااه ااااه ااااه ااااه نزل عادل لبنه في طيز مياده وسمير في طيز زينه عادل : مش هنبادل بالمكن بتاعنا ياصاحبي سمير : نبادل ياصاحبي عادل : نظبطها الاسبوع ده ونعمل تبادل ونتمتع سمير : ماشي كلامك ياصاحبي زينه : واحنا بعد منكتونا ملناش نصيب معاكم في الليله دي مياده : هي اللي بتتناك بيبقا ليها راي يازوزه عادل : لا متخافيش ياموزه انتي وهي انتو ليكم حفلات كتير معانا بس اصبري عليا زينه : انت شفت المكنه عامله ازاي ودي مينفعش تتساب عادل : انتي كسك ده حكايه ومتخفيش هتتناكي كتير معايا سمير : ومعايا نروح عند هدى في الفيلا اوضه فيها سريرين وقعده منال وعبير عبير : هو في ايه مش فاهمه منال : عملنا غلطه كبيره عبير : ايه اللي غلطنا فيه منال : جينا ننتقم من سهام فدخلنا منطقه هدى عبير : ازاي منال : عارفه البت مياده بنت منى اللي زين ومازن بينكوها عبير : اه البت الفاجره اللي عايزه تتناك ليل نهار هي وبنت عمها منال : اهي بنت عمها دي عبير : زينه مالها منال : طلعت بنت هدى ومياده بنت منى تبقا بنت اخو محمود جوز هدى عبير : ينهار مش فايت داحنا هنتقتل كده منال : عماله تقوليلي هخليكي الملكه اديكي ضيعتينا عبير : بصي هو مفيش غير حل واحد منال : ايه هو عبير : هنقعد نستسمحها ونقدم الطاعه واكيد هتسمحنا منال : وبعدين عبير : اصل هي اكيد عارفه بنات الشرميط هيطلعه ايه يعني منال : دانا هبوس رجلها عبير : ماحنا كلابها وبنبوس ايه الجديد منال : الجديد هنجوز البنات لاخواتك عبير : صح كده نكمل الجزء القادم الجزء الثالث احداث الجزء السابق شاديه وعصام ناكو بنتهم ملك ومنى خلت سمير ابنها ناك اخته مياده وعملت تبادل بين سمير ومياده وعادل واخته زينه وطاهر ناك فايزه وهدى حبسه منال وبنتها عبير نشوف ايه هيحصل الجزء ده تاني يوم الصبح سهام نايمه ملط صحيت سهام على تليفونها بيرن بصت لقت على خطيب ندى ردت سهام : الو علي : صباح الخير يأحلى سوسو سهام : صباح النور علي : كيفك شكلك لسه نايمه سهام : اه مش عندي حاجه اعملها ولسه بدري ومش هروح المدرسه على : مفيش حد عندك ولا ايه سهام : ندى وكريم نايمين عند اسماء علي : ايه رايك اعدي عليكي ونروح نفطر بره سهام : لا انا مش قدره اخرج علي : اقولك انا هجيب فطار واجيلك ونفطر سوى نص ساعه واكون عندك قفل علي السكه وقامت سهام دخلت الحمام واول ما نزلت الميه على جسمها مدت ايد على حلمت بزازها والاخرى على كسها واول ما لمست كسها شعرت بالقشعريره تسري في جسمها كله وكانها اول مره ولم يكن في ذهنها الا صوره بزاز ندى ورجليها المفتوحه وعلي يمص حلماتها ويلعب في كسها وينيكها بزبره الكبير الذي حلمت به في كسها قررت سهام ان تستمتع وتجعله ينيكها استحمت وخرجت الى الغرفه وفتحت دولاب الملابس واختارت طقم داخلي اسود اندر وبرا ولبستهم وراحت تشوف نفسها في المرايه سهام " وااااو اسود على جسم ابيض جنان " ولبست فوقه تنوره طويله مفتوحه الى الركبه مشدوده تبرز طيزها وكسها المنتفخ وبلوزه ضيقه شفافه يخرج منها بزازها وعملت مكياج خفيف وسشورت شعرها وتعطرت بعطر رومانسي فواح وراحت الى المرايه مره اخرى تتأمل نفسها سهام " انا هايجه قوي وهسلم نفسي لعلي انا حبيت زبره ولازم اتناك منه النهارده واللي يحصل يحصل " قطع تفكير سهام رنه تليفونها سهام : الو علي : افتحي ياسوسو انا طالع راحت سهام ع الباب وفتحت ودخل ويادوب قفلت الباب علي يصفر : وااااااو ايه الجمال ده ياسوسو وحط الفطار على السفره ومسك ايدها يقبلها علي : هنفطر فين سهام : في الانتريه شال علي الفطار وذهب الى الانتريه وحط الفطار وفرشه ع الترابيز وبدأه فطار وعلي كل كلامه عن لبسها ومكياجها وعطرها وسهام مبسوطه جدا من كلامه فطره وقام علي يغسل ايده وشالت سهام الاكل ورجع علي جلس على الكنبه سهام : اعملك شاي ولا قهوه علي : لا متعمليش أي حاجه تعالي بس وهاتي كوبيتين جابت سهام كوبيتين وجلست على طرف الكنبه وصب علي عصير وتقدم قربها علي : اشربي ياسوسو ياعسل سهام : بس ياولد انا حماتك مسك علي ايدها : ممكن اطلب منك طلب سهام : خير علي : انا عايزك سهام : انا وعدتك اكون ملكك بس بعد ما تتجوز ندى بعد ما شربه العصير مسك علي ايدها في ايده بيحسس عليها وهو ينظر الى شعرها الكيرلي الاحمر اتسعت عيناه وأبرقت وراح يتأمل محاسنها ويقترب لتنزل عيناه إلى بزازها الكبار يتأمل الفارق بينهم وهو يحسس على يديها وقرب منها علي : عطرك يجنن يدوخ ويقترب بانفاسه الحاره الحارقه لتستنشق العطر فبسها من صدرها وطلع على رقبتها العاريه سهام : علي لم تكمل الا وشفته اخذت شفتاها في قبله طويله لحس فيها شفايفها واعطاها لسانه تمصه واعطيته لسانها يمصه علي : ما احلى شفايفك ياسوسو يقول ذلك وهي تعيد له لسانها يرتشف رحيقها بينما ايديه تعبث بصدرها وهو يمص شفتها مره ورقبتها مره اخرى ويداعب حلمه اذناها سهام : اممممم اي امممممم اه ويهمس علي : احبك سهام كانت في عالم تاني لا تعلم متى فك زراير بلوزتها وقلعها البراه ما حست الا بكفه على لحم بزازها ويفرك احدى حلماتها والاخرى يمتصها بشفتيه وسهام تصيح : اه اي امم اه اح اح اح واستمر في ذلك يتنقل بين حلمه واخرى وفجاه سحبها وانزلها على الارض ومددها واعتلاها ورجع يقبل ويمص شفايفها ورقبتها وصدرها واحست بزبره على كسها ولسه علي لابس هدومه سهام : اه اي اممم اه اه سحبته سهام على جسمها اكثر وفهم علي انها تريد زبره ضغط بجسمه لحد ما ضغط بزبره على تنورتها الخفيفه وراس زبره تفشخ شفرات كسها استمر يحك زبره على كسها ويمص في كل مكان من جسمها بشفايفه التي لاتتوقف لم تتحمل اكثر من ذلك تشنج جسمها وارتعشت بقوه سهام : اه اه علي علي ويهمس في اذنيها وهو يلحسها : ياعيون علي دي اول رعشاتك ياقلبي واليوم حتكون كتير رعشاتك حضنته سهام بكل قوتها وهي تمص شفايفه وتعطيه لسانها يمتصه وتحس انه يمتص قلبها معه يترك شفتيها وينزل على بزازها يعطيها نصيبها من المص واللحس وينزل الى باقي جسمها ويدخل لسانه في سرتها وبعد ان اثارها يبدا يفتح سوسته تنورتها ويسحبها مسكتها سهام بطرف صوابعها مسك علي يديها يبوسها علي : اريدك عاريه امامي وافتكرت سهام انها كانت تحلم بهذه الليله فتركته سحبها وبان له الاندر الاسود الخفيف اللي اكيد الان عليه ماء شهوتها ضمت سهام فخدها فباسها فوق فخادها ويلحسها بلسانه فارتخت له سهام ففتح رجليها ليمص ويلحس باطن فخديها يقرب لسانه من كسها يرفع طرف الاندر ويحط باطن لسانه على كسها ويلحس انتفضت سهام : اااااه اااااه اااااح اااااح يواصل علي تعزييب كس سهام بلسانه فوق وتحت ويتوقف وينظر اليها وسهام تنظر اليه وكانها تساله لماذا توقفت وكانه فهم سؤالها وحط شفته السفليه بين شفرات كسها ومسك بالشفه الاخرى شفرت كسها يمتصها بل كانه بيقتلعها ويعاود للشفره الاخرى ويفعل بها مثل اختها لم تتمالك سهام نفسها وارتعشت رعشه اكبر من اللي قبلها وضمت فخادها على راسه ويواصل المص والبوس واللحس وفجاه قام علي وقلع ملابسه وبدا يقلع البوكسر وينظر لعينها واول ما قلع البوكسر وينط زبرو امامها بعرضه وطوله شهقت سهام وبرقت ومسكته بيديها وهي تجلس امامه على الارض وبدات تبوس رأس زبره وتلحسها ولحست كل حته في وادخلته في فمها وبدات تمصه جامد وعلي مستمتع فمسك رأسها ودقر بقها بغباء وكان زبره يدخل حتى زورها فادخله وتركه حتى احمر وجهها فاخرجه وضربها بالقلم جامد لانه وجدها خبره جدا علي : عجبك لم ترد سهام عليه فنام علي عليها وبدا يبوس ويمص ويلحس شفايفها وزبره يدق ابواب كسها بس المره دي اللحم على اللحم وقام ورفع رجلها ومسك زبره وضرب به فوق كسها سهام : أي أي ادخل علي راس زبره بين شفايف كس سهام ويطلعه وينزله ففقدت سهام القدره على الكلام سهام : اه اه اه اح اح اح يزيد في تحريك زبره وسهام تنتفض تحته الى ان ارتعشت الرعشه الثالثه طلع علي وهو يهمس : سوسو حبيبتي تحبي ادخله تهز سهام راسها له بنعم علي : احبك سهام : وانا احبك اكثر ادخل علي راس زبره في كس سهام وهو ينظر لعيونها وسحبه ودخله مره اخرى وسهام تتلوى تحته وسحبه ودخله اكثر سحبت سهام وسط علي عليها ورفعت جسمها عليه فاستقر زبر علي كامل في كسها وبدا يخرجه ويدخله شويه شويه وبدا يسرع علي : احبك لم اعاشر مره مثلك بحياتي سهام : انا لك افعل بي ماتشاء علي : من اول لحظه شفتك فيها قلت المره دي لازم تكون ليا سهام : انا بتاعتك اعتبرني زوجتك عشيقتك على : بجد سهام : اه ياعلي سهام من نصيبك انا لك وانت فحلي من نشوتها لم تعرف ماذا تقول سهام : اه اه اه اح اح اح ياعلي جت الرعشه الرابعه فحضنها بقوه وامتص شفتيها وعنقها وكل شي قريب من فمها ورجع مره اخرى يدك حصون كسها المشتاق الذي فجر شهوته وزاد في نيكه لسهام وهي مثاره جدا سهام : نيك كسي بقوه نيك اه اه اه اح اح اح جت رعشت سهام الخامسه وهو بدا ينتفض علي : اجيبهم فين سهام : جوه كسي ارويه بلبنك ياحبي انت وبدا يقذف لبنه وهو يمص لسانها ولعابها واحست سهام بحراره لبنه في كسها الذي ارواه واخذها في احضانه وهو يقبل شفايفها ورقبتها وبزازها علي : لم اذق الجنس بهذا الشكل الا معك اليوم سهام : ولسه دانا هنسيك كل الحريم اللي عرفتهم قبلي اليوم انت فتحت باب شهوتي لك ولن تتوقف بعد اليوم ابدا علي : عايز منك طلب سهام : انت مبتخلص طلباتك قول علي : عايزك تسبيلي ندى النهارده اقعد معاها مده طويله سهام : علي ندى كانت بنت وانت اللي فتحتها حافظ عليها عشان متبهدلهاش علي : بشرفي ماراح اهنها بس الصراحه بحس انها مولعه وممحونه وعايز اطفي محنتها سهام : هههههههه مثل ماطفيت محنه امها علي : بالظبط سهام : عايزه منك طلب علي : تحت امرك سهام : انت كنت بتعمل ايه في ندى اول مره قفشتكم علي : امممم سهام : احكي علي : حاضر سهام : بالتفاصيل علي : انتي خرجتي وانا مسكت ندى واحنا واقفين وبدأت امص شفايفها سهام : اها علي : وبعدين جلسنا على الكنبه وهي في حضني وامص شفايفها واعطيها لساني تمصه وتعطيني لسانها حسيت انها ممحونه وتشجعت وفتحت بلوزتها شويه لم تمانع واصلت الفتح وصلت لبزازها سهام : اها علي : بدأت امص بزازها وحلماتها وهي تتاوه اه اه اه زادت اثارتي ورفعت تنورتها وبان لي اندرها العنابي لم تمانع فرفعت الاندر وحطيت صوابعي على زنبورها وبدات تصيح وترفع صوتها وسكتها بقبله مني على شفايفها ولما شفت انها متجاوبه وممحونه مسكت ايدها وحطيتها على زبري ولم تسحب ايدها بل بدات تمسك زبري بقوه وعرفت انها مثاره جنسيا وزودت في لعبي ومصي بكسها حتى جات شهوتها ومسكت يدي تضغط عليها فوق كسها وهي تصدر الاهات والانات وتمسك زبري بقوه قومت مسكها ودخلت زبري في كسها وفتحتها بس منزليتش ددمم سهام : ملازم متنزلش لان البنت كانت خايفه من اللي بيحصل فيها فدمها هرب علي : وفضلت انيك فيها بكل قوه وبصراحه كنت بفتري ونزلت لبني في بقها وبلعته ودخلتي وانتي عارفه الباقي سهام : ويوم منكتها وكان كريم مع مروه اختك واحمد مع شيرين امك عملت فيها ايه علي : هو انتي ليه خليتي شيرين ومروه اتناكو سهام : عشان لو فكرت تهرب من البت ابقا معلمه عليك وحريمك تحت ايدي علي : بس انا مكنتش ههرب انا متمسك بندى ودلوقتي متمسك اكتر سهام : طب احكي عملت ايه لما جيت علي : انا كنت مفكرها لوحدها وفشخت طيزها وكسها فرتكتها زي ما فرتكتك دلوقتي سهام : طيزها وكسها زي ما فرتكتني انت نكت كسي بس علي : وهنيك طيزك دلوقتي وقام علي وقلب سهام عشان تفلقس وضع الدوجي ودخل زبره في طيزها وفضل يدقر جامد سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه قومها علي وزنقها في الحيطه ع الواقف ودخل زبره في طيزها وشد شعرها وفضل يدقر جامد سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه حطيت سهام رجل ع الكنبه ووطيت ودخل علي زبره في طيزها وبدء يضرب بالكف على طيزها وينيك بشراسه لحد منزل لبنه في طيزها علي : ايه رايك ياسوسو سهام : جامد قوي ياعلي علي : انا هنيكك كل يوم سهام : هو انت لما شيرين طلبت منك تنكها اول مره وهي سكرانه كنت عارف انها بتتناك علي : نعم هي امي بتتناك سهام : هو انت متعرفش انها بتتناك علي : لا معرفش سهام : اديك عرفت علي : ومروه اختي بتتناك سهام : مروه بتتناك منك ومن كريم وهتتجوز كريم علي : وكريم هيتجوزها وهو عارف اني بنكها سهام : كريم ميعرفش بس مش هيمانع وهتنكوها سوا لما تبادلو زي متفقنا علي : جوازي من ندى هيفتح متعه كبيره للكل سهام : متعه نار قام علي مسك سهام رفع رجلها ودخل زبره في كسها وفضل يدقر سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه بدل على ودخل زبره في طيزها وبينيك جامد سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه قعدها علي على الارض ودخل زبره في بقها وفضل يدخل ويطلع جامد لحد ما نزل لبنه في بقها وبلعته علي : انا استمتعت معاكي جدا سهام : ولسه المتعه جايه لما تتجوز ندى فضلو يتكلمو كتير وشويه قام علي خد شور ونزل وبعد خروج علي من عند سهام قامت دخلت الحمام واستحمت وكل تفكيرها في اللي حصل بينها وبين علي وانها انتصرت ووصلت لزبره وخليته نكها واتصلت بشيماء سهام : انا مش هقدر اجي الجيم النهارده شيماء : اشمعنا يعني سهام : تعبانه جدا وهريح شيماء : ماشي ياحبي وقفلت سهام السكه نروح عند اسماء في الشقه احمد نايم وواخد ندى في حضنه وكريم واخد اسماء في حضنه نرجع فلاش باك احمد واسماء قاعدين جنب بعض وكريم وندى جنب بعض واستاذ خالد مدير احمد واسماء في الشغل قاعد وجانبه مدام فاطمه مراته والرجاله بالبوكسر والحريم بالقمصان وبيشربو شيشه والفاكهه والاكل والشرب امامهم احمد : ايه رايك يا استاذ خالد في اللوزه بتاعتنا خالد : شكل ندى عسل وهتمتع جدا فاطمه : وكريم كمان شكله شقي قوي وصف فاطمه " مدام في منتصف الثلاثينات جسم فرنساوي جميله جدا شقراء بزازها صغيره ومدوره طيزها صغيره ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ولونه وردي " اسماء : ويعجبك قوي قوي وصف اسماء " بنت في اواخر العشرينات جميله بيضاء شعرها اسود طويل ناعم وصدرها متوسط متناسق وطيزها كبيره ومدوره ولها خرق نافر أحمر وحجم كسها صغير وعريض ومنفوخ وذو حمرة فاقعة " خالد : طب منعمل حركه تبادلات عشان نحلي القاعده قامت فاطمه وقعدت جنب كريم وندى جنب خالد وبدء خالد يبوس ندى ويمص شفايفها وصف ندى " بنت في اوائل العشرينات جميله بيضاء وشعرها اسود طويل وناعم وصدرها صغير وطيزها صغيره ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ولونه وردي " مسك كريم فاطمه وباسها بوسه خله جسمها ساب قام احمد وراح مع كريم وقامت اسماء وراحت مع ندى فضل خالد يبوس في ندى واسماء وقلعو ملط وقعد يلعب في بزازهم ويمص فيهم ونيمهم جنب بعض وفضل يبدل على اكساسهم مص لحد ما بقو نار ندى : امممم اي امممم اه اسماء : امممممم اه اي اي اي امممممم قامت ندى واسماء وقلعو خالد البوكسر وبيمصو زبره وكريم بيبوس فاطمه واحمد قلعها القميص وبيمص بزازها وقام كريم وقلع البوكسر ودخل زبره في بق فاطمه عشان تمصه واحمد نزل يلعب في كس فاطمه بايده ودخل بلسانه يلحس في وقام ورفع رجلها ودخل زبره في كسها مره واحده فاطمه : ااااااااااااااه قامت اسماء وقعدت على زبر خالد بكسها راح خالد ماسك شعرها في ايده وشده وناك بسرعه جدا ويضرب بزازها بكف ايده اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه نام كريم على طرف السرير ورجله ع الارض وقامت فاطمه وقعدت على زبره بكسها وفضلت تقوم وتقعد فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه قامت اسماء من على زبر خالد وقعدت ندى بكسها على زبره ومسكها خالد زي اسماء بس اشرس وأجمد ندى : اااااه ااااه ااااه ااااه دخل احمد بلسانه على خرم طيز فاطمه يمصه وقام ودخل زبره في خرم طيزها وبدء ينيك فيها قصاد كريم زوجي كس وطيز فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه نيم خالد ندى على طرف السرير ورفع رجلها لحد كتفها وطلع فوق السرير وقعد فوق كسها ودخل زبره وفضل يقوم ويقعد ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه قام احمد وقامت فاطمه ومسكها باسها من شفايفها وهما وقفين ورفع رجل على ايده ودخل زبره في كسها وقام كريم ودخل زبره في خرم طيزها فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه ساب خالد ندى ووقف ع الارض وفلقست اسماء قدامه على طرف السرير ودخل زبره في خرم طيزها وناك خوابير جامد اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه ميلت فاطمه ع السرير ورفع احمد رجل واحده وفتحلها الحوض قوي وطلع كريم زبره من طيز فاطمه ودخله في كسها مع احمد وناكه جامد فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه قعدت ندى واسماء جنب بعض ع الارض ومسك خالد زبره وفضل يدعك في لحد ما نزل على وشهم لبنه الساخن ولحست اسماء وندى اللبن من على وش بعض وقعدت فاطمه على الارض امام احمد وكريم وفضلو يدعكو في ازبارهم لحد ما نزلو اللبن على وشها ومسكت فاطمه زبر احمد ومسحت اللبن من على وشها بيه ولحست اللبن كله وبلعته ومسكت زبر كريم ولسه هتمصه راح كريم تبول على وشها وبزازها غسلهم نظر اليه احمد والى خالد في صمت خالد : ايه اللي عملته ده ياكريم احمد : الجو كان سخن بس اكيد مكنش قاصد اهانه ياباشا كريم : انا اسف بس فكرت كله متاح فاطمه : ده متعه قوي ياخالد خالد : ده كده ميول جديد ياحبيبتي فاطمه : واستمتعت بيه ياحبيبي خالد : طب اجربه معاكي بقا فاطمه : ياله ياحبيبي اتبول انت واحمد عليا انا واسماء وندى ده متعه جدا خالد : طب ياله يا احمد وقام احمد وخالد وانضمت ندى واسماء جنب فاطمه وبدء احمد وخالد يتبولو عليهم وهما مستمتعين جدا خالد : ده طلع الواد كريم خبره كريم : هو مكنش قصدي بس طلع حلو فاطمه : انت جميل ياكريم اسماء : وفي متعه تانيه للراجل تحب تجربها خالد : احب جدا قامت اسماء ووقفت قدام خالد وقعدته على الارض وحطيت كف رجلها على كتفه وبدات تتبول عليه شافت فاطمه خالد مستمتع راحت قامت وعملت نفس الحركه مع كريم وندى مع احمد وبعد مخلصه تبول مسكه التلات رجاله اكساسهم مص وتقطيع لحد منزلو شهوتهم وقامو كلهم استحمو سوا ولبس خالد وفاطمه ومشيو وقعد احمد وكريم وندى واسماء يتكلمو احمد : البت ندى كانت متألقه النهارده كريم : واسماء كمان كانت جامده احمد : اول ما كريم اتبول على فاطمه وخالد قفش انا قولت اترفدنا بس فاطمه طلعت لبوه اسماء : طب ايه مش هتجرب ندى يااحمد احمد : نجرب ومسك احمد ندى بوس وتقفيش ورماها ع السرير ورفع رجليها ودخل زبره في كسها مره واحده ندى : ااااااااااااه كريم : واحنا هنفضل نتفرج اسماء : اكيد لا ونزلت اسماء مسكت زبر كريم ومصته شويه وقومها كريم ونيمها جنب ندى ورفع رجلها ودخل زبره في كسها جامد اسماء : اااااااااه احمد : افشخها ياكريم اختك مبتهداش كريم : ولا ندى ولا سهام بيهدو العيله كلها هايجه نام احمد ع السرير وقعدت ندى على زبره بكسها وسندت على صدره وفضلت تقوم وتقعد ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه راح نايم كريم جنب احمد وقعدت اسماء نفس وضع ندى وفضللت تقوم وتقعد جامد اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه قام احمد ودخل زبره في طيز اسماء ونكوها زوجي طيز وكس وناكه جامد اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه وقامت اسماء وقعدت ندى بطيزها على زبر كريم وظهرها ليه فمسكها كريم نيمها على صدره ونكها جامد وجه احمد ورفع رجل ندى ودخل زبره في كسها ونكوها زوجي ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه قام احمد وخد ندى وخلاها تفلقس ودخل زبره في طيزها وناك بسرعه ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه وفلقست اسماء جمب ندى ودخل كريم زبره في طيزها وناك جامد اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه وفضل احمد وكريم يدقرو جامد لحد ما نزلو لبنهم في طيازهم ونام احمد في حضن ندى ونام كريم في حضن اسماء نرجع من الفلاش باك نروح عند هدى في الفيلا منال نايمه ع السرير ملط وايدها مربوطه في السرير بكلبش ورجلها مرفوعه ومربوطه مع ايدها ومفشوخه وعبير مربوطه في سرير جنبها نفس الوضع دخلت هدى ومعاها معدات التعذيب ومسكت الكرباج وفضلت تضرب الاتنين على فخادهم وبزازهم وطيزهم وركبت مشبك في حلمه كل بز من بزازهم وربطيته في الكلبش وضربت بزازهم بالخرزانه عبير : ااااااه منال : ااااااه سمحيني ياستي وكل حاجه هتتصلح هدى : مسمعش صوت واحده فيكم مسكت هدى الصاعق الكهربائي وكهربت شفايف كسهم وزنبورهم وخرم طيزهم وحلمه بزازهم عبير : ااااااه ارحميني ياسيتي منال : ااااااه هخلي عيالي يصلحه غلطيتهم سمحيني سبيتهم هدى مربوطين وراحت جابت مكنتين نيك ومركبه في كل مكنه زبرين كبار وركبت لكل واحده مكنه زبر في طيزها وزبر في كسها وشغلت المكن عبير : ااااه ااااه ااااه ااااه منال : ااااه ااااه ااااه ااااه سبيتهم هدى وخرجت وهما بيصوته ورجعت هدى بعد مده فكت المكن وبدات تضربهم بالكرباج منال : اااااااه عبير : اااااااه وقفت هدى فوق السرير عند منال وفتحت رجلها ورفعت القميص وبان لمنال كس هدى الجبار منال : كسك جامد قوي ياستي عملت هدى حمام على منال وفي بقها هدى : انتي مشرفاني شويه لسه العقاب طويل وهظبط يوم تكوني عندي في الفيلا ومعاكي عيالك وكل واحد معاه شبكه للبنات وفرحهم هيكون مع عادل ابني منال : تحت امرك ياستي عبير : بس سمحتينا ياستي هدي : هنخلص الخطوبه وتكملي خطيتك وياريت تنجحي سبيتهم هدى متكلبشين زي مهما وخرجت وشويه واتفتح باب الاوضه ودخل مجموعه زنوج ملط عددهم كتير وطلع واحد ع السرير عند منال وضربها جامد بالكف على فخادها ودخل زبره كله مره واحده في كسها منال : ااااااااه وطلع واحد تاني عند عبير ودخل زبره كله مره واحده في كسها عبير : ااااااااه طلع اتنين ودخلو ازبارهم في بقهم وناكه جامد شويه وضربوهم بالاقلام على وشهم وفكوهم ونام واحد على طرف السرير وقعدت منال عليه بكسها وبدات تقوم وتقعد عليه وجه واحد تاني وهو واقف دخل زبره في طيزها منال : ااااه ااااه ااااه ااااه زنجي اخر خله عبير تفلقس قدامه ع السرير وضرب فخدها بالكف جامد ودخل زبره في كسها ودقر جامد عبير : ااااه ااااه ااااه ااااه وبدله عليهم شويه ع الاوضاع دي ومسك زنجي منال وشالها في حضنه ودخل زبره في كسها وفضل ينيك جامد ودخل زنجي تاني زبره في طيزها وبقه يرفعوها وينزلوها على ازبارهم منال : ااااه ااااه ااااه ااااه مسك زنجي عبير ونيمها على طرف السرير ورفع رجلها ودخل زبره في كسها ودقر جامد وبدلو عليها عبير : ااااه ااااه ااااه ااااه وفضله الزنوج يبدلو على كس وطيز منال وعبير وينيكه زوجي لحد ما فشخوهم وعيطه جامد من قوه النيك والضرب وشلوهم رموهم في وسط الاوضه وبدأو ينزلو لبنهم عليهم غرقوهم وبعد ما لبنهم نزل كله بدأو يعمله حمام عليهم غسلوهم من اللبن وانفتح الباب ودخلت هدى هدى : كفايه كده سيبوهم انصرف كل الزنوج هدى : ايه رايك يا شرموطه انتي وهي بعد مكنت هخليكي ايدي اليمين يامنال بقيتي مبوله من النهارده منال : انا اسفه ياسيتي وعيالي تحت رجلك هدى : هتخرجي من هنا انتي وهي تبدأو تنفزو خطيتكم منال : تحت امرك ياسيتي هدى : وهسيبك يومين وتكلميني تقوليلي العيال جاهزين يتجوزو البنات منال : اعتبريه حصل هدى : ياله امشو قامو منال وعبير ولبسه ومشيو نروح عند نعمه في الشقه نعمه قاعده بقميص النوم وقاعد طاهر وامامه الشيشه طاهر : تصدقي امك الهام وفايزه اختك واحشوني نعمه : واكيد انت كمان واحشتهم طاهر : بس انتي بقيتي جامده قوي نعمه : من ساعه معرفت سهام وشيماء والشله كلها وانا اتغيرت خالص طاهر : اه على شيماء دي ياما تعبت عليها نعمه : ومفكرتش تزنقها وتغتصبها ليه طاهر : ولما تصوت وتفضحني نعمه : طب جرب كده طاهر : على ضمنتك نعمه : قوم اطلع دلوقتي زمنها صحيت قام طاهر وطلع عند شيماء ورن الجرس وفتحت شيماء طاهر : كنت عايزك في موضوع ياست شيماء شيماء : اتفضل ياطاهر تعاله ادخل ودخلت شيماء ودخل وراها طاهر وقفل الباب وقعدت في الانتريه وقعد طاهر شيماء : خير ياطاهر طاهر : بصراحه وبدون مقدمات انا تعبان عليكي جدا ونفسي تبقي في حضني ليله شيماء : بس كده انت تأمر اعتبرني بتاعتك دلوقتي بس هخش اغير واجيلك قامت شيماء ودخلت تغير هدومها وقام طاهر وقلع ملط خرجت شيماء من الاوضه ولبسه طقم الملكه بتاع التعذيب وفي ايدها كرباج شيماء : لسه زبرك موقفش طب خليه نايم عشان مش هتحتاجه النهارده طاهر : ايه ده شيماء : دي ليلتي ودخلتي عليك طاهر : نعم ضربت شيماء طاهر بالكرباج شيماء : اقلع البوكسر قلع طاهر البوكسر وضربته شيماء بالكرباج على طيزه ورجله وطلعت كلبش وكلبشت ايده وطلعت حبل وخليته فلقس ولفت الحبل عليه كتفته ع الوضع ده ودخلت جابت كريم وزبر صناعي حزام ولبسته ودهنت خرم طيزه وبعبصته طاهر : ااااه انا ميتعملش فيا كده انا راجل وقفت شيماء ورا خرم طيزه ودخلت الزبر الصناعي في طيزه وبدأت تنيك طاهر : ااااه ااااه ااااه ااااه شيماء : استمتع وسيب نفسك الباب خبط قامت شيماء تشوف مين لقت نعمه فتحتلها شيماء وهي لبسه الزبر شفيتها نعمه نعمه : انتي بتنيكي مين ودخلت نعمه تشوف طاهر راحت شيماء زقاها في الارض وخدت ايدها ورا ضهرها وكلبشيتها ورفعت الجلبيه وطبعا مفيش اندر ودخلت الزبر في طيزها ونكتها نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه شيماء : جوزك كان طالع ينكني نعمه : وايه يعني ماحنا لاي حد وكله بينكنا جت ع الراجل التعبان طاهر : هو انتي بتتناكي يانعمه شيماء : اه بتتناك وهتتناك وانت مش هتفتح بقك ياخول ياللي لسه نيكاك وهخليك خول العماره طاهر : انا مش معترض انا بسال بس شيماء : لا اطمن رجاله العماره كلها بتنكها ولو ظبط معايا هتنيك حريم العماره كلها نعمه : ااااه ااااه ااااه ااااه طلعت الزبر من طيز نعمه ودخلته طيز طاهر وناكت جامد طاهر : ااااه ااااه موافق موافق اعمله فيا اللي انتو عايزينه شيماء : عقبال التعشير ياحبيبي نعمه : هو هيتعشر شيماء : طلما بقا خول يبقا هيتعشر نعمه : مبروك يادكري هتتناك من رجاله وهتبقا خول قامت شيماء وفكت نعمه ونعمه فكت طاهر وقومته نكمل الجزء القادم الجزء الرابع احداث الجزء السابق على راح لسهام الشقه ونكها وكريم واحمد وخالد عملو تبادل مع بعض وكان كريم واخد اخته ندى وهدى عذبت منال وعبير وعملت عليهم حفله زنوج وشيماء ناكت طاهر نشوف الجزء ده ايه هيحصل بدات سهام تحضر الغدا وجه كريم وندى واسماء واحمد وجلسو على السفره وسهام شارده الذهن ندى : مالك ياسوسو انتي مش على طبيعتك سهام نهضت : انا تعبانه وهدخل ارتاح شويه دخلت سهام غرفتها وطرحت نفسها على سريرها لم تشعر بنفسها الا على رنين تليفونها نظرت له انه علي خطيب ندى سهام : الو علي : مساء الحب لأغلى ورده سهام : مساء الخير الساعه كام دلوقتي علي : الساعه سبعه وانتي نايمه سهام : ايوه علي : حد جنبك سهام : لا علي : وحشتيني اموووه ياريتني جنبك ياريتك في حضني دلوقتي نفسي ابوس شفايفك وامص لسانك مشتاق اليكي قوي مدت سهام ايدها على كسها اللي صحي من نومه يواصل علي كلامه : مشتاق لحضنك وبزازك اااه عايز امص حلاماتك البارزه صورتهم في خيالي صورتك كلك لم تفارقني وانتي تحتي عريانه ويد سهام تدعك كسها بقوه وبدات سهام تتاوه بصوت خافت : اه اه اه وعلي يكمل كلامه : وكان زبي في كسك نفسي احس بحرارته الان قالت سهام في نفسها " اه ياعلي حتى وانت بعيد عني بتهيجني " ارتفعت تاوهات سهام : اه اه اه اح سمعها علي وهي تتاوه : انتي بتعملي ايه انتي بتلعبي في كسك لم تجب سهام عليه علي : اه يارتني عندك انا اللي هبسطك والحسلك كسك واشرب شهوتك سهام بصوت عالي : اه اه اه اح اح وارتعشت رعشه قويه وضمت فخادها على بعض علي : نزلتي شهوتك اه ياممحونه اوعدك اني اعوضك واطفي محنتك سهام : انت مجنون علي : مجنون بحبك ياسوسو بشرفي انا كل شويه افكر في اللي حصل بينا وعطرك لسه مجنني وطعم شفايفك وحشني سهام : طب ودلوقتي انت عايز ايه علي : انا جاي عندكم النهارده الساعه 8 سهام : طيب وايه الجديد علي : انا عايزك انتي اللي تقابليني الاول جيبلك هديه مش عايز حد يشوفها سهام : حاضر علي : وعايز منك حاجه كمان سهام : خير علي : عايزك تلبسي تنوره قصيره او فستان قصير بس بدون ميكون حاجه تحته سهام : شكلك اتجنينت انت عايزني اكون عريانه قدامك وده عادي لكن هتهيج عليا وتنكني قدام ندى وانا مش عايزه اعرف ندى انك لمستني عشان متزعلش لاننا متفقين بعد الجواز علي : انا عارف بس اعملي ده وهحاول ابقا هادي قفل علي السكه وقامت سهام من سريرها وخرجت تتفقد البيت ذهبت لغرفه كريم لقيته ماسك الموبيل وبيكلم حسناء فيديو وحسناء ملط سهام : طب متجيبها ونام معاها بدل المحن اللي بتعمله ده كريم : حاضر هخليها تيجي وافشخها خرجت وقفلت الباب عليه وراحت لغرفه ندى لقيتها على جهاز اللاب بتتفرج على سكس سهام : ايوه بقا بتذكري وتتعلمي يالبوه ندى : ايوه ياسوسو عشان ابقا خبره اكتر واعرف امتع سهام : براحتك ياقطه خرجت سهام وقفلت الباب على ندى ودخلت الحمام خلعت قميصها ودخلت تحت الدش وتركت الماء على جسمها خرجت سهام من الحمام وجلست امام المراه تظبط نفسها وقامت تدور على ما ستلبسه فتحت الدولاب واخرجت فستان قصير فوق الركبه ويظهر صدرها وعملت مكياج وعملت شعرها وعطرت جسمها وخرجت وذهبت الى غرفه ندى وفتحت الباب عليها لقيتها بتظبط نفسها مثلها تماما سهام : ندى حبيبتي انتي لبسه الفستان ع اللحم ندى : اه ياسوسو سهام : اشمعنا يعني ندى : علي اللي طلب مني كده شكله عايز ينكني سهام : مش اتفقت معاه ميعملش حاجه تاني الا بعد الجواز ندى : هحاول مسلملوش ياسوسو سهام : بصي سبيني اقعد معاه النهارده واتفق معاه اتفاق لو وافق عليه هخليه ينيكك براحته ندى : ماشي ياسوسو خرجت سهام وقفلت الباب ودخلت على كريم لقت حسناء نايمه ع السرير وكريم رافع رجلها ومدخل زبره في كسها وبينكها جامد حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه سهام : ايوه ياجامد كريم : هفرتكها ياسوسو حسناء : ده مفتري قوي سهام : ايه انت مش عارف ان علي جاي الساعه 8 كريم : هفرتك الفجره دي وهطلع سهام : ماشي يابطل نيكه سعيده يالبوه حسناء : شكرا ياطنط خرجت سهام وقفلت الباب وذهبت الى ندى مره اخرى سهام : علي جاي دلوقتي ندى : وانا جاهزه سهام : بصي بقا انا عايزاه هتكلم معاه في موضوع اول لما يجي انتي اعملي قهوه لحد ما اتكلم معاه ولما اخرج ادخلي انتي بالقهوه هكون ظبتلك الدنيا وبراحتك معاه ندى : حاضر يا احلى سوسو خرجت سهام من عند ندى ودق جرس الباب راحت سهام فتحت الباب بسرعه ودخل علي يتلفت حوله سهام : مالك في ايه علي : حد هنا سهام : اه ندى وكريم ادخل اتفضل دخل علي الانتريه وبيده كيس صغير واول ما دخلت سهام الانتريه وقفلت الباب رمى الكيس على التربيزه ولف وفتح ايده لسهام وتقدم اليها واخذ يديها وسحبها اليه بدون أي كلام التهم شفتيها ودفعها على الحائط وهو يمتص شفتيها ويمسك صدرها بكفيه اعطاها لسانه لتمصه وريق فمه يرويها وكانها عطشانه وتعطيه لسانها ليمصه وينزل بيده اليسرى على كسها ومسكه بكل كفه سهام : ااااه براحه مالك علي : مش لبسه اندر كنت عارف انك هتقلعيه سهام : انت تأمر يا سيدي علي استمر علي في تقبيل وجهها ورقبتها وينزل بيده الاخرى تقفش طيزها اللبن وهو بيعصر كسها بيد وبالاخرى يقفش فلقه طيزها ومدت سهام يدها الى زبر علي امسكته لتدعكه وقد كان منتصب جدا وتسحبه على كسها فجاه ترك كسها وطيزها ورفع فستانها وقبض بكفه لحم كسها سهام : اه اه اي اي فتحت سهام رجلها عشان يقبض على كسها اكتر وهو يمتص كل ما يقابل فمه لم تعد سهام تستطيع المقاومه ولازلت تدعك زبره بقوه وتسحبه من خلف ملابسه نحو كسها علي : عايزاه سهام : اه عايزاه دلوقتي جوه كسي علي : يمكن حد يدخل سهام : مش هيدخل حد رفع علي الفستان ونزل بنطلونه وخرج زبره كالحديد امامها مسكته بيدها وسحبته اليها فتقدم علي اليها ورفع رجلها اليسرى وحط زبره على مدخل كسها ودفعه شويه شويه حتى استقر داخل كسها سهام : ااااااااه نزل علي بكفيه الاثنين يعصر طيازها علي : امسكي برقبتي تمسكت سهام برقبته فرفعها من طيازها ورفع رجلها على ايده وزبره في كسها وحضنها في حضنه سهام : اه اه اه ياعلي صار علي يطلعها وينزلها على زبره بكل قوه وهي تصيح وهو يسكت صيحاتها بفمه يمص شفايفها ولسانها سهام : اه اه اه ياعلي جت شهوة سهام وعلي لازال يدك كسها بزبره وغير الوضع وزنقها في الحيطه وهي واقفه وظهرها له ودخل زبره في كسها وفضل يدقر جامد حتى بدا ينزل لبنه داخل كسها علي : اه نزل لبنه الحار يكوي كسها سهام : عشرتني ياعلي على : انتي بقيتي بتاعتي سهام : هبقا بتاعتك بس بشرط علي : ايه هو سهام : اوعي تسيب ندى على : وانا اقدر ابعد عنكم تقدم علي من سهام ومسك راسها بين يديه وثبتها وهو ينظر في عيونها وبدا يمص شفايفها علي : احبك هو انتي مبسوطه معايا سهام : اكيد لو انا مش مبسوطه مش هسلمك نفسي سحبها من يديها وراح مسك الكيس علي : دي هديه بسيطه اتمنه تعجبك سهام : ايه هي الهديه علي : فستان وكريم معطر امريكي يستعمل هنا ومسكها علي من كسها اكمل علي كلامه : عايزك تلبسهولي في اقرب وقت اخذت سهام الكيس وخارجه راح ضربها على طيزي سهام : اي علي : ابعتيلي ندى وارجوكي سبيني معها فتره طويله سهام : وبعدين علي : متخفيش مش هيحصل اللي في بالك الا يوم دخلتي عليها سهام : مانت دخلت ياحبيبي علي : متخفيش مش هلمسه سهام : لا المسه براحتك مش اتفقنا خلاص علي : حاضر هنكها سهام : في كسها وجامد علي : حاضر هفشخها خرجت سهام من عند علي وهي تضحك لقت ندى رايحه جايه في الصاله ندى : اتاخرتي ياسوسو سهام : كنت عايزه علي في موضوع مهم لمصلحتك ومصلحته اتكلمت معه فيه ندى : القهوه بردت سهام : انا هعمله غيرها ندى : وبراحتك وسبيني زي مسيبتك ياسوسو سهام : حاضر ندى : فاهماني طبعا اصل انا شوفت كل حاجه سهام : فاجره وطلعه لامك ضحكتلها سهام واسرعت ندى الى الانتريه واول مدخلت ندى وقفلت الباب خلفها دخلت سهام الى اوضه نومها وقفلت الباب خلفها وقلعت فستانها الذي كانت ترتديه على اللحم واول ما قلعت شمت ريحه لبن علي اللي لسه بينزل من كسها وتذكرت سهام انه يختلي بندى تسألت سهام " ماذا يفعل في ندى الان " مدت سهام يديها على كسها اللي لسه مبلل من لبن علي تتحسسه واغمضت عيناها وراحت تتخيل ماذا يفعل الان في ندى وتأخذ اللبن وتلحسه بلسانها وقامت لبست فستانها وراحت على باب الانتريه وفتحت الباب براحه ونظرت فرأت علي يمتص شفتيها الورديتان ورقبتها وينزل لبزازها الصغيره يمتص الحلمه وينتقل للاخرى يلاعبها بفمه الشقي وندى مسبله عيونها مستمتعه بما يفعله بها ندى : اه اي اه اممم سهام في سرها " البت طلعالي فجره جدا " بدء علي يباعد بين رجول ندى ويظهر كسها الصغير وسهام تدعك في كسها على الباب مع رطوبته من اللبن اثارها ذلك تماما وزادت اهاتها الى ان ارتعش جسمها فتسحبت سهام الى الحمام وتشطفت وخرجت متجها الى حجرتها فتذكرت كريم وحسناء فذهبت لتنظر عليهم فتحت الباب فسمعت صوت اهات حسناء حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه كريم زانق حسناء في الحيطه وظهرها له ومدخل زبره في طيزها وبيرزع جامد شويه نزلها كريم ع الارض وفلقست ومسك كريم شعرها وشده ودخل زبره في طيزه ودقر جامد حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه قفلت سهام الباب وراحت على غرفتها ومسكت الكيس اللي جابه علي وخرجت الفستان ولبسته كان لونه اخضر بحمالات على الاكتاف ومفتوح من الامام والخلف لفوق الركبه بقليل مشدود على جسمها كل مفاتنها ظاهره اخذت العلبه المعطره فتحتها شميتها انها كريم رائحته فواحه فاخذت منها شويه على صوابعها ورفعت الفستان دهنت بها كسها وخرم طيزها واتجهت الى المراه تنظر لنفسها بالفستان انه يبرز حلماتها بقوه وباقي جسمها حتى كسها مرسوم وظاهر تماما لانها من النساء التي كسها بارز للاعلى لتحت بطنها تكلم سهام نفسها " تريدني كذلك ياعلي ساكون لك اكثر مما تتصور ساكون في ابها صوره دانا الملكه وهفرتك زبرك " تعصر سهام بزازها وحلماتها وتتاوه : اه اه لم يقطع تفكيرها الا خبط على الباب وفتح كريم الباب ودخل كريم : بتعملي ايه ياسوسو يابطل سهام : كنت بتشطف كريم : سيبه علي مع ندى وبتستحمي سهام : هو استاذني ينكها كريم : وطبعا كان بينيكك قبلها سهام : بصراحه اه كريم : وبعدين ولما يهرب ويفضحنا سهام : لا علي ده بقا في ايدي خلاص كريم : ماشي ياسوسو سهام : ايه رايك نتفرج عليهم كريم : زي مكنتي بتتفرجي عليا سهام : انت فشخت البت كريم : دي مينفعش معاها الا الفشخ كده سهام : طب ياله نروح نتفرج كريم : ياله راح كريم وسهام امام الباب اللي كانت سهام سيباه مفتوح ووقفت هي وكريم يتفرجو وكان علي منيم ندى على ظهرها على كنبه الانتريه وفاشخ رجلها جدا ومدخل زبره في كسها وبينيك جامد جدا ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه سهام : اف الواد جامد قوي كريم : ما الزبر ده كله كان لسه في كسك سهام : وانا بشبع نيك كريم : طب فلقسيلي بقا اخدك واحد حلو واحنا واقفين كده سهام : هي البت حسناء فين كريم : سيبها جوه اوضتي عشان رجعلها سهام : فشخت كسها كفايه كريم : دانا هفرتكها كمان شويه فلقست سهام ودخل كريم زبره في كسها وناك جامد سهام كاتمه صوتها : ااااه ااااه ااااه ااااه طلعت حسناء ووقفت جنبيهم تتفرج عليهم حسناء : انت مبتشبعش نيك كريم : مانتي لو بتتفرجي معانا لازم تتعبي وقفت حسناء جنبهم تتفرج من الباب وشافت علي وندى حسناء : مين الجامد اللي بيفشخ ندى ده كريم : ده علي خطيبها مسكت حسناء بزاز سهام وطلعتها وبتمصهم وكريم بدل ودخل طيز سهام وبيدقر جامد سهام بصوت مكتوم : ااااه ااااه ااااه ااااه حسناء بتبص على علي : ايه الزبر الجامد ده كريم : نفسك فيه حسناء : اه جدا كريم : في اقرب وقت ياروحي هتكوني تحته حسناء : ياريت ياحبيبي ده يفلقني نصين ويمتعني طلع علي زبره من كس ندى وخلاها تفلقس ودخل زبره في طيزها وناك بقوه ندى : ااااه ااااه ااااه ااااه قعد علي ندى ع الارض ودخل زبره في بقها تمصه ونزل لبنه على وشها اول ما كريم شاف لبن علي زبره انفجر في طيز سهام ونزلت حسناء ع الارض تمص كس وطيز سهام وبلعت كل اللبن ومصت زبر كريم وندى مسحت وشها بزبر على ولحست كل اللبن ولبس علي وندى هدومهم وقعدو جنب بعض واخذ كريم حسناء ودخلو الاوضه ودخلت سهام المطبخ وجابت عصير ودخلت عليهم لاقيتهم قعدين ماسكين ايد بعض شافها علي علي : ياسوسو كده كتير بنفسك سهام : ندى نسيتي تضيفي خطيبك النهارده فجبتلكم عصير علي وهو يشرب العصير : تسلم ايدك ياسوسو سهام : انبسطو علي : جدا ياحبيبتي سهام : انت تامر بس ندى : هقوم اعملك القهوه اول مخرجت ندى واغلقت الباب وعلي كالعاده مسك ايد سهام وحط شفايفه على شفايفها يمتصها بكل قوته ولف احدى ايديه خلف ضهرها والاخرى مسك بها احد بزازها يعصره وترك شفايفها واتجه الى خدها يبوسه والى حلمة اذنيها يلحسها ويهمس في اذنيها علي : احبك اعشقك سهام : اه اه ياعلي حرام عليك رجع علي مره اخرى لشفايفها : اسقيني من رحيق لسانك اخرجت لسانها له يمتصه وترك لسانها واعطاها لسانه اخذته بين شفايفها تمصه سهام : ايس كريم ده ولا ايه علي : دي شهوه الجنس سهام : فرتكت البت ندى على : فشختها خبطيت ندى وزقت الباب ودخلت بالقهوه ودخل كريم وخطيبته حسناء وقعدو يتكلمه كتير وكانت حسناء تنظر لعلي نظرات سكس وعلي خد باله وركز معاها حسناء : انا هستاذنكم وهمشي علي : وانا كنت نازل استني اوصلك في طريقي كريم : هنتعبك ياصاحبي علي : انت حبيبي ياكريم كريم : طب هقوم انا وحبيبتي نقول كلمتين بره ع السريع علي : براحتك يامعلم سهام : بيقول كلام حلو الواد كريم ده علي : طب بعد اذنك ياندى انا عايز ماما في كلمه قبل مامشي ندى : اتكلم ياعلي براحتك انا وسوسو مش بنخبي حاجه على بعض وعلى فكره انا عارفه انك نكتها قبلي النهارده سهام : ندى دي فاجره ندى : بس هسيبكم براحتكم برضه قامت ندى خرجت فقام علي ومسك سهام بذراعيه ولفها واتى من خلفها يمص منبت شعرها واذنيها وزبره واقف في منتصف طيزها علي : اه لو الليله انام بحضنك اثارها علي على الاخر فحطيت راسها على كتفه وتلف له فمها يمتص شفتيها ويده تقبض على بزازها سهام : كفايه خلاص تعبت ادارها علي لموجهته : عايز اشتهيكي اشتهي ده وهو يقبض بكفه على كسها سهام : خلاص بكره علي : بعيد سهام : كلها ساعات ياحبيبي يضربها بكفه على فلقه طيزها سهام : ااااه علي : طالعه من بقك زي العسل يحوطها علي بذراعه من خصرها ويبوس خدها ويتجه للباب خارجا واول ما خرج وندى كانت بالصاله اتت ندى حضنها ايضا من خصرها وهي تنظر اليه وباسها بوسه سكس نار من شفايفها ندى : هتوحشني علي : وانتي ياقلبي وودع سهام ببوسه على خدها علي بصوت عالي : ياله ياكريم كفايه كده ولا اقعد شويه كمان جوه الاوضه عند كريم كريم : زي متفقنا سبيله نفسك خالص وهو انتي بتقولي نظراته بتقول عينه منك حسناء : متخفش انا خبره وعارفه اجيبه ازاي من غير محسسه ان انا اللي عايزه كريم : ماشي ياخبره ومسكها كريم باسها بوسه سكس بره في الصاله علي بصوت عالي : ياله ياكيمو كفايه كده ندى : متسيب الواد براحته علي : شكل كريم بيعوم سهام : لا كريم يعجيبك قوي علي : مباين من المكنه اللي معاه سهام : طب توصلها بس ملكش دعوه بيها اتفتح باب اوضه كريم وخرج كريم وحسناء علي : متخليك شويه كمان كريم : لا تمام يامعلم سهام : خلي بالك من حسناء ياعلي علي : في عيني ياسوسو كريم لحسناء : تطمنيني عليكي اول متوصلي حسناء : حاضر ونزل علي وحسناء وقفلت الباب سهام ومسكت ندى من كتفها ودخله الحمام سوا يستحمه سهام : الواد فرتك النونو ياموزه ندى : ده فشخه سهام : يعني الواد كيفك النهارده يهيمانه ندى : زي مكيفك ياسوسو استحمه وخرجه كل واحده داخله اوضيتها سهام : تصبحي على خير ياقلبي ندى : وانتي من اهل الخير يا حبي راحت سهام على الاوضه بتاعتها ونامت ملط نروح العربيه عند علي وحسناء وهما في الطريق علي : انتي عامله ايه مع كريم حسناء : تمام قوي علي : ايوه ياجامد دانا واخدك منه عشان اوصلك بالعافيه حسناء : بس بقا متكسفنيش علي : شكله كان مستمتع جامد حسناء : مانت كمان كنت مستمتع ع الاخر علي : بس انتي جامده جدا حسناء : أنت شايفني جذابه علي : انتي صاروخ حسناء : يعني اعجبك اتفجأه علي من الجمله وركن السياره على يمين الطريق وبص ليها في زهول وهي تنظر اليه حسناء : تحب تنيكني لم يتكلم علي وكان ينظر اليها وكانت الرغبة في عينيها علي : انتي بتقولي ايه حسناء : أنت عاجبني علي : انتي عارفه بتقولي ايه حسناء : أنا عايزاك تنكني دلوقتي علي : هو كريم مش مسيطر ولا ايه حسناء : كريم جامد بس انا مش بشبع نيك رفعت حسناء ركبتيها إلى صدرها وببطء رفعت الجيبه إلى وركيها وبدات تلعب في كسها لم يستطيع علي رؤية أي شئ كان الظلام حالك نظرا لان الزجاج فاميه اسود حسناء : أنا هأفضل العب في نفسي كده مش نفسك تنيكني علي : انا نفسي جدا بس مينفعش فتحت حسناء البلوزه ليخرج أحدى بزازها فأضاء علي اﻷنوار الداخلية ليرى امامه بزاز حسناء الصغيره وكسها اللامع وكانت حسناء تلعب في كسها الناعم بحنيه بيد وباليد الاخرى كانت تضغط بقوة على بزازها وهدفها الوحيد أن تثير علي وكانت تطلق آهات المتعه حسناء : اممم اي امممم احححح بدأ زبر علي يستجيب وبدأ يزداد في الحجم تحت البوكسر الضيق وأصبح الوضع غير مريح فاغلق الاضاءه وانطلق علي بالسياره الى مكان امن في الظلام ليس به احد علي : كده كريم هيزعل حسناء : ومين هيقول لكريم علي : انتي مفتوحه حسناء : وكسي قدامك عايزاك تفرتكه بدء علي يبوس شفايف حسناء وهو يفرد الكرسي ويرجعه للخلف وحسناء تستجيب لشفتاه ويديها تعتصر بزازها الصغار وكسها مفتوح قليلاً بأصابعها وبينما تنظر إليه بعيون حالمه دفع علي بثلاثة أصابع في داخل كسها حسناء : اااااه وأخرجهم وأدخلهم في فمها فلحست لبن كسها بلسانها المحمر ووضعت حسناء أصابعها ثانية على كسها وبدأت تفرك زنبورها الصغير بنعومه وعينيها مغلقتين وفجأه انقبضت عضلات جسمها وأنفجرت شهوتها بعنف حسناء : ااااااه توقفت جميع حركات حسناء فنظر إليها علي فلم يجد أي حركة على اﻹطلاق فهي غابت عن الوعي وتنورتها مرفوعة إلى وسطها وكسها يقطر منه الماء ووجها ينساب عليه العرق وكانت بزازها ترتفع وتنخفض مع أنفاسها العميقه مسك علي بزازها وضغط عليها وهي لم تتحرك وأعتصرهم وأدخل أصبع واحد في كسها وهي ولا حركه ومسك علي إحدى بزازها في يد وكانت حلماتها ما تزال منتصبة فضغطه على الحلمه وكانت شفتيها منفتحتين قليلاً فانحنى علي عليها وقبلها وهي بدون حركة وأخذ شفتيها بالكامل في فمه وبنعومة مصهم وهي تأوهت وأبتلعت ريقها وظلت تتأوه كما لو أنها في حلم حسناء : اه اي اممم اححح رفع علي فخادها ووضع نفسه بينهما وأتجه إلى العمل على كسها المبلول بلسانه وبينما كان لسانه يستكشف كسها كانت يديه تداعب بزازها الناعمين بدأت حسناء تحرك فخادها وترفع طيزها بينما لسان علي يرسل موجات صادمه في كسها وفجأة امسكت حسناء رأس علي وجذبته نحو وجهها وكان وجهها ينقبض من المتعة فهجم علي على شفيفها وبدء يبوسها ويمصهم بغباء وحسناء تتأوه بصوت عالي وسكسي حسناء : اااااممممم اااااي ااااححححح وأخرج علي زبره المنتفض المنتصب ورفع فخاد حسناء على يديه ووجه زبره الى كسها الهأج وادخله ببطئ حتى دخل عميقاً في كسها بكل نعومه فقبضت حسناء بكسها الساخن على زبر علي مثل القفاز وبدء في نيك حسناء بكل قوه وبدأت بتحريك فخادها وتعالت تأوهاتها مع نيك علي العنيف لها الذي كان يهز السياره حسناء : ااااه ااااه ااااه ااااه وكان تصادم جسديهم قوي وبزازها الصغار يتأرجحان من المتعه وضع علي ساقيها على كتفه وضغط ركبتها إلى صدرها وهي بدأت تتجاوب مع دفعاته وفردت يديها لتمسك بمؤخرته وفجأة قبضت عضلات كسها بإحكام على قضيبه فإزداد شعوره بالقذف ولم يعد يستطيع التحمل أكثر من ذلك وقذف لبنه الساخن في كسها الحار وساب فخادها وسقط على بزازها ونامو على هذا الوضع علي : انتي شرسه قوي حسناء : مش بقولك مش بشبع نيك علي : وياترا عجبتك ولا لا حسناء : انت جامد قوي علي : يعني اعتبر نفسي جوزك التاني حسناء : اعتبرني بتاعتك من الان علي : ماشي ياقمر هوصلك فين واتعدله وظبطه هدمهم واتحرك علي ع المكان اللي وصفته حسناء ونزلت امام الفيلا ومشي علي وشاورت حسناء لتاكسي وراحت على عماره كريم وكلمته وطلعت فتحلها كريم الباب ودخله ع الاوضه كريم : حصل ياموزه حسناء : ده فشخني كريم : جامد قوي حسناء : ده مفتري كريم : خدك فين حسناء : في العربيه كريم : ده متعود بقا حسناء : ده متمكن كريم : ايوه بقا حسناء : انا لقيت نفسي عايزه انام في حضنك فجيت كريم : وانا تحت امرك اعملك اللي انتي عايزاه انتي تأمري حسناء : انا عايزه انام قلعت حسناء وفضلت بالاندر والبراه وخدها كريم في حضنه ونامه نروح عند شاديه في البيت قامت شاديه عشان تدخل الحمام وهي رجعه فتحت الباب على ملك بنتها تطمن عليها فلقيتها نايمه ملط وبتدعك في كسها ومسكه التليفون مشغله سكس وراحه في عالم تاني دخلت شاديه ووقفت جنبها تتفرج ومحسيتش بيها شاديه : ملك ملك : نعم ياماما انتي دخلتي امته شاديه : وهو في حد يسلم نفسه للجنس ويحس بنفسه ملك : اسفه ياماما بس حسيت نفسي تعبانه قولت افك نفسي شاديه : ومش انا وبابا قولنالك لما تتعبي قولي وهنريحك ملك : مانته كنته نايمين وانا سخنت قوي شاديه : مكناش نايمين كنتي خبطي كنتي هتخدي ابوكي وهو نار ملك : والنار راحت فين شاديه : طفاه بيها نار امك ملك : كان بينيكك شاديه : بنتي بقت شرموطه ايوه ياروح امك ملك : طب وانا مليش نصيب شاديه : بالحاله دي لازم تتناكي بدل ميحصل مصيبه هروح اجيب ابوكي خرجت شاديه من الاوضه وراحت جابت عصام ورجعت شاديه : معلش ياعصام بقا هتتعب النهارده بس دي ملوكه عصام : وانا هتاخر عن ملوكه برضه ملك : بابا حبيبي وقامت ملك ومسكت زبره وبتقعد بين رجله مسكها عصام عصام : لا تعالي ياقلبي لازم تتمتعي بكل حاجه في الجنس مسكها عصام وخدها في حضنه وحط شفايفه على شفايفها وبدء يمص ويبوس وياكلهم مسبهاش الا وهي اعصابها سايبه خالص شاديه : كفايه ياعصام البت راحت خالص قعدها عصام في الارض وقلع ملط وادها زبره تمصه داخليته في بقها وفضلت تمص فيه لحد ما وقف على اخره قلبها عصام خلاها تفلقس وبدء يدخل زبره في طيزها براحه حته حته ملك : اه اه اه اه شاديه : البت دي هتطلع بطل لامها دخل زبر عصام كله وبدء يسرع وينيك جامد ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه فضل يدقر عصام بغباء جدا وملك تصوت وطلع زبره ونام وقلها اقعدي عليه وقعدت ملك على زبره وفضلت تقوم وتقعد ملك : اه اه اه اه عصام : بزازك هتطلع كبيره زي امك شاديه : اهو عشان زي امك دي سيطرت عليها بدري بس ياريت ميحصلش معاها زي امها انت فاهمني عصام : متخفيش ياقلبي ونيم عصام ملك جانبه ودخل زبره في طيزها وناك بسرعه ونزل لبنه في طيزها وطلعه بسرعه وخلاها تمص لبنه وتبلعه عصام : عشرتك عشان ابرد نارك وخليتك تبلعي لبني عشان تحبيه ملك : انا عايزه اتناك في كسي شاديه : لا ده خط احمر خليني افرح بيكي ملك : بس انا نفسي اتناك جامد في كسي شاديه : اوعدك لما تتجوزي هخلي ابوكي ينيكك في جامد عصام : وانا مش هتاخر هفشخك ملك : ماشي ياماما بحب زبرك يابابا عصام : ده بتاعك ياحبيبتي ملك : عايزه اشوف البطل وهو بيتناك شاديه : البطل لسه واخد واحد جامد ولسه هتكمل راح عصام قلبها ورافع رجليها ومدخل زبره في كسها ونكها بكل قوه شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه ملك : ايوه بقا فرتك كسها يابابا اخيرا شفت البطل مستسلم بصراحه فكرتك مش بتقدر عليها عشان جامده قوي عصام : جامده على مين يابت دانا البطل ناك عصام شاديه جامد وبدل اوضاع شاديه : ااااه يمفتري ارحمني بقا ملك : دي ماما بتترجاك دانا قولت مبتقدرش عليها نزل عصام لبنه في كس شاديه وقامت خرجت ملك : تعرف نفسي في ايه عصام : اللي نفسك في يتنفذ ملك : حتى لو اللي نفسي في ان اهين ماما تحت رجلي عصام : وهي امك تحت زبري هتعمل اي حاجه تطلبيها وتبقا كلبه كمان ليكي بس احنا عندنا شغل الصبح اوعدك بكره شاديه هتبقا هديه ليكي كلبه تحت رجلك ملك : ماشي يابابا نكمل الجزء القادم الجزء الخامس احداث الجزء السابق علي ناك سهام وناك ندى وكريم كان جايب حسناء بينكها في اوضته ونزلت حسناء مع علي يوصلها نكها في العربيه وعصام ناك ملك بنته وملك عايزه تنيك شاديه امها وتخليها كلبيتها والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده تاني يوم الصبح صحيت سهام جهزت الفطار ودخلت اوضه كريم تصحيه لقت كريم واخد حسناء في حضنه ونايمين سهام : فاجره قوي البت دي اصحه ياكريم عشان نفطر مع بعض وخرجت راحت عند ندى لقيتها نايمه ملط سهام : البت طالعه لبوه زي امها قومي ياندى نفطر مع بعض وخرجت وشويه وخرج كريم وحسناء من الاوضه لبسين وكانت سهام تحضر الفطار كريم : صباح الخير ياسوسو سهام : صباح الهنا عقبال صباحيتكم حسناء : هي الصباحيه هتختلف سهام : هتختلف عشان انا مش هخليها صباحيه عاديه كريم : زي متحبي ياسوسو سهام : اهم حاجه الواد كريم بيعجبك حسناء : ده بيفرتكني سهام : ومعانا هتنبصتي حسناء : اكيد يا طنط سهام : اسمي سوسو ايه طنط دي حسناء : ماشي ياسوسو سهام : اتناكتي حلو النهارده حسناء : جدا ده فشخني كريم : دانا مسيبتش خرم الا اما فشخته سهام : انتي رجعتي امته حسناء : رجعت الساعه تلاته سهام : مش كنتي مروحه حسناء : كنت ومروحتش سهام : شكل اللي نفسك في حصل حسناء : بصراحه حصل سهام : وكيفك حسناء : جدا سهام : وخدك فين حسناء : في العربيه سهام : جريئه جدا كريم : وجامده سهام : بس ياريت الموضوع ده ميوصلش لندى كريم : لا متخفيش حسناء تعجبك جدا سهام : حكتلها عملت ايه في امها انت واحمد كريم : اكيد ياسوسو سهام : وايه رايك حسناء : احنا بتوعك كلنا ياسوسو كريم : هنفطر وهنزل اوصل حسناء المحل وهروح اقعد مع اصحابي خرجت ندى لبسه قميص نوم ندى : ايه ده انتي مش كنتي مروحه رجعتي امته حسناء : روحت لقيت كريم وحشني رجعت ندى : ايوه بقا خلصه فطار ونزلو كريم وحسناء وبيتمشو لحد الطريق وهيخدو تاكسي والوقت بدري ومفيش حد في الشارع وحسناء لبسه تونك واسع طويل بحزام على الوسط ومفيش حاجه تحته وهما مشيين عده شب من جنب حسناء وبعبصها ومشي عادي حسناء : ااااه كريم : مالك ياقلبي حسناء : الشاب ده بعبصني بعبوص وعشان خرمي مفشوخ صباعه تقريبا دخل كله كريم : وعجبك ياقلبي حسناء : جدا كريم : ملبستيش الاندر ليه حسناء : حظي بقا عشان اخد البعبوص ده الشاب وقف ع الناصيه وعده كريم وحسناء وبصت حسناء للشب وغمزتله ومشيو جه الشب وراهم بس المره دي مشي جنبها وبعبص حسناء براحه ودخل صباعه برضه ورفع حسناء من ع الارض راحت اترمت حسناء في حضن كريم حسناء : ااااه مشي الشاب عادي وسبقهم كريم : مالك ياحبي حسناء : الواد رفعني بعبوص شالني من على الارض كريم : انتي ايه رايك انبصتي حسناء : انا هجت عليه كريم : والحل نعمل ايه حسناء : عايزه اتمتع بيه كريم : ازاي بقا اكلمه ونروح البيت حسناء : لا ده شغل شارع يبقا يتعمل في الشارع كريم : ازاي بقا حسناء : هرجع لايام زمان وشغل المراهقه كريم : شوفي حبه تعملي ايه وانا معاكي حسناء : هنركب ميكروباص كريم : هنروح فين حسناء : هنروح الموقف واول ميكروباص هيقبلنا هنركب وعدت حسناء على الشاب اللي كان واقف مستنيهم وغمزيتله وضحكت فمشي وراهم الشاب ووصلو الموقف وركبو اول ميكروباص بس قبل ما يركبو شاورت للشاب بدماغها وركب كريم جنب الشباك في اخر كرسي وحسناء جنبه وركب الشاب جنب حسناء وفضل كريم باصص للشارع حط الشاب ايده على رجل حسناء فنظرت له وابتسمت قعد الشب يحسس على فخدها راحت قامت حسناء ورفعت التونك وقعدت بطيزها عريانه على الكرسي فادخل الشاب ايده من تحت التونك وقعد يحسس ففتحت حسناء رجلها فوصلت ايده للزنبور وقعد يلعب فيه وحسناء في دنيا تانية كريم : ياترا فتحو المحل ولا لسه حسناء وهي تنظر للشاب : المحل مفتوح من بدري كريم : وفي حد بيدخل يشتري حاجه بدري كده حسناء وهي تنظر للشاب : بيدخلو ويلفو براحتهم فهم الشاب انها مفتوحه فأدخل ايدو تحتها فرفعت نفسها فعمل البعبوص وقعدت عليه بكسها حسناء : ااااه ومسكت ايد كريم جامد بايدها الاتنين كريم : وصل المحل هزت حسناء راسها بأه كريم : طب خليه يشتري براحته فضلت حسناء تقوم وتقعد وتمتع نفسها وحط الشاب ايده من تحت التونك ومسك بزازها ولعب فيهم كريم : قوليلهم يخشو الفرع التاني واسع وفي بضاعه اكتر وهتعجبهم فنظرت حسناء للشاب وهزت راسها بالموافقه ورفعت نفسها فادخل صباع تاني في خرم طيزها وقعدت على بعبوصين واحد في كسها وواحد في طيزها وفضلت تقوم وتقعد عليهم وتمسك في ايد كريم لحد ما جت شهوتها وطلع الشاب ايده وشدها ومسك شفيفها بشفيفه وباسها بوسه سكس نار الشب : على جنب يا اسطى ونزل الشب بدون اي كلام ونامت حسناء على كتف كريم ونزلو الاخر وركبو عربيه تروح ع المحل ووصلو حسناء : ميرسي ياكريم انك بتعملي كل اللي بتمناه كريم : ولسه جاي حاجات كتير هتعجبك حسناء : وانا عمري ما هقول لا كريم : وطول مانتي بتحبيني انا همتعك حسناء : انا نسيت اقولك اني جالي اوردر وهروح النهارده كريم : متعي نفسك ياروحي ولما تخلصي تعالي عليا زي النهارده حسناء : حاضر ياقلبي ومسكها كريم باسها بوسه سكس نار على باب المحل ومشي راح لاصحابه ودخلت حسناء المحل وقبلت اخواتها عبير وسعاد وسمر كانه بيتفرجه حسناء : صباح الخير ياحبايبي عبير : صباحيه مباركه سعاد : الواد سيطر ولا ايه سمر : مش هنشتغل ولا ايه حسناء : براحه في ايه سؤال سؤال عشان اعرف اجاوب عبير : اوعي الواد يخليكي خاص وتبطلي وتنسي الخطه حسناء : لا ده طلع فري خالص ومش بيحرمني من حاجه سعاد : طب كويس عشان نعرف نتمتع بيه نروح عند خالد في مكتبه في الشركه بعت خالد لأحمد في مكتبه احمد : تحت امرك يااستاذ خالد خالد : انا مسافر اخلص شغل وانت هتبقا مكاني هنا لحد مرجع احمد : ده تقدير اعتذ بيه يافندم خالد : طبعا انت عارف فاطمه نائب رئيس مجلس الاداره بس برضه انت المدير وفاهم الشغل اكتر احمد : استاذه فاطمه الخير والبركه برضه خالد : مهي فاطمه معاك واسماء سكرتيره شاطره هتبقا معاك برضه يعني هتلاقي الشغل كله تمام وهما فهمين شغلهم بس انت قبل اي موافقات تكلمني احمد : اكيد يافندم خالد : واعتبر فاطمه مراتك التانيه زيها زي اسماء تاخد حقها كل يوم متسيبهاش لحظه عشان متزهقش انا اول مره اسيبها واسافر بس السفاريه دي مفيهاش غير رجاله وانت فاهم انا ليا هيبه بينهم وفاطمه هشكه خالص احمد : من غير متوصيني ياباشا فاطمه هانم في عيني خالد : وجودي بنتي خلي بالك منها واوعه تعمل حاجه مع فاطمه في الفيلا وجودي تشوفك احمد : حاضر ياباشا قام خالد عشان يلحق الطياره وساب احمد يقعد في المكتب ودخلت عليه اسماء اسماء : ايوه ياعم بقيت رئيس مجلس اداره مين قدك احمد : بنت ياسكرتيره شوفي شغلك كويس اسماء : تحت امرك يارئيس مجلس الاداره احمد : روحي اندهي النائبه بتاعتي من مكتبها اسماء : حاضر يافندم بس هي فاطمه هتقعد لوحدها في الفيلا احمد : لا اكيد انا بفكر نقعد معاها في الفيلا مسكت اسماء الموبيل واتصلت بفاطمه اسماء : تعالي كلمي رئيس مجلس الاداره ياموزه فاطمه : جايه جري وجت فاطمه بسرعه احمد : اذيك يا استاذه فاطمه فاطمه : ايه استاذه دي هو احنا مش لوحدنا يبقا اسمي فاطمه احمد : ماشي يافاطمه انتي هتقضي الكام يوم دول فين فاطمه : لسه بفكر عشان انت عارف مبعرفش اقعد من غير شقاوه اسماء : وهي شقاوتك هنغلب فيها ياهشكه مهو احمد موجود اهو فاطمه : مانا فكرت في كده احمد : بس كده ده هيحتاج مننا نغير جو ونيجي نقعد معاكي في الفيلا فاطمه : وانا تحت امرك اعمل فيا اللي انت عايزه احمد : اف انتي بتحبي تسلمي نفسك كمان ده خالد كان حايش عنك كتير هطلعه عليكي اليومين دول اسماء : من النهارده هنروح الفيلا وهنسهر كل يوم وندلع قعدو يدردشو شويه وقامو يخلصو شغلهم نروح المدرسه سهام وشيماء قعدين في اوضه المدرسات سهام : عايزه احكيلك على معركه حصلت عندي امبارح ومش مره دي مرتين شيماء : امبارح كان عندك علي ايه هو حصل ولا ايه سهام : حصل شيماء : مرتين سهام : فشخني شيماء : اف ومش تبعتيلي سهام : انتي دورك جاي شيماء : وناكك ازاي وندى موجوده انتي عرفتيها سهام : معرفتهاش بس هي شافتنا وعرفت وسيبته ينكها براحته شيماء : وكريم مسكتش طبعا سهام : كريم كان جايب خطيبته حسناء وواخدها في الاوضه بينكها ونكني وانا بتفرج على ندى وعلي وعلي خد حسناء يوصلها نكها في العربيه شيماء : ده جامد بقا وانا هبقا بين ايد علي امته سهام : في اقرب وقت ياروحي محتاجه خطه بس دخلت عليهم منه منه : حبايبي وحشتوني سهام : وانتي ياقلبي شيماء : تصدقي واحشاني قوي منه : اخاف كده شيماء : تقريبا نفسي اظبتك منه : نظبط يوم ياحبي سهام : خلصته حصصكم شيماء : اه خلصت منه : وانا خلصت سهام : طب ياله نروح عند منال الجيم شيماء : ياله بينا سهام : بس هروح اشوف استاذ حسين عايزني في ايه خرجت سهام وراحت مكتب حسين سهام : انا جيت ياصاحبي حسين : طب اقفلي الباب وتعالي اقعدي سهام : الموضوع كبير ولا ايه حسين : كبير جدا سهام : خير حسين : حنان مش عارف مالها بقت بتتنرفز عليا وبتزعقلي ومش عارف ده ليه سهام : غبي قوي حسين : ليه كده سهام : قولي الاول طارق ظبتك ولا حسين : فشخني سهام : يعني بقيت خول حسين : بس ده سر بنا احنا التلاته سهام : عيب عليك وظبت المدام طبعا حسين : فرتكها سهام : اخر مره كانت امته ليك حسين : بقالها كتير سهام : ونفسك تتناك حسين : بصراحه جدا سهام : واكيد بتتنرفز وبتتخانق لا شعوري بس لو اتنكت هتهده وترجع زي الاول صح حسين : تقريبا اه سهام : واخر مره ناك حنان امته حسين : من نفس المده برضه سهام : وهي دي المشكله ان حنان هايجه ومش عارفه تطلب منك انك تجيب طارق فسكته وبطلع هيجنها نرفزه حسين : والحل سهام : حنان تتناك من واحد يهدها زي طارق لان حنان جامده وهايجه جدا حسين : نجيب طارق سهام : لا سيبلي ده بقا وانا هتصرف سلام خرجت سهام وراحت لشيماء ومنه وكلمت باقي الابطال عشان يتقبله هناك عند منال وخرجه من المدرسه وراحه ع الجيم في الجيم عند منال اتقبله الابطال ودخله على منال سهام : ازيك يا ام عبير منال : انا جامده قوي شاديه : جامده قوي وهدى فشخيتك منال : دي فرتكتني نعمه : تستهلي عشان زعلتيها هي ومنى منه : عيالك يفتحو البنات وجوزك ينيك بنت شاديه منال : مكنتش اعرف انهم بنات اخواتي اسفه بس هنصلح كل حاجه ونجوزهم وايه رايك بكره نتقابل عند هدى كلنا وزين ومازن يلبسه البنات الشبكه انا هخليهم يروحه معاهم يشتروها النهارده منى : وبعد ميتجوزها يعمل اللي هو عايزو منال : بالظبط كده منى : نكلم هدى نعرفها عشان تستعد وتعمل حفله حلوه سهام : ايوه كده الكلام طلعت منى التليفون وكلمت هدى وعرفتها شيماء : هندخل التمرين ياله يا ابطال ولا ايه دخلت من باب المكتب ست جامده جدا الست : صاحبيتي حبيبتي منال : قلبي ياناس الست : اصحابك الجامدين دول منال : دول حبيبي مدام منه وشيماء ونعمه وشاديه ودي تبقا مدام منى حمات زين ابني ومدام سهام حمات حسناء بنتي الست : اهلا بيكم ياحبيبي منال : ودي بقا تبقا انتمتي وعشره عمري مدام فيفيان سهام : اهلا بيكي يامدام فيفيان فيفيان : اتشرفت بمعرفيتكم ياحبايبي وصف فيفيان " ست في اواخر الاربعينات بيضاء شعرها اصفر ناعم عينها خضراء صدرها كبير ومدور وحلمتها كبيره وواقفه وكسها كبير وزنبورها وشفايف كسها ظهرين وخرجين بره كسها ولونهم وردي وعندها جناب كبار وطيزها كبيره وعاليه " شاديه : مدام فيفيان انتمتك يعني شبهنا منال : بالظبط منى : وبتشتغل في ايه مدام فيفيان فيفيان : عندي اچانس عربيات نعمه : وعندك اولاد فيفيان : اه عندي هايدي عشرين سنه ومتجوزه شاديه : خلي بالك منها بقا فيفيان : انا سيباها تختار طريقها لوحدها منه : صح كده سهام : اتشرفنا بيكي مدام فيفيان نعمه : ياله نخش نتمرن مع بعض فيفيان : لا انا جايه لمدام منال عايزاها في موضوع وهمشي على طول شيماء : طب احنا هندخل نتمرن فرصه سعيده مدام فيفيان سهام : اكيد هنتقابل تاني فيفيان : ده اكيد دخله الابطال الجيم ودخلت منال وفيفيان المكتب منال : ايه رايك فيفيان : جامدين قوي والمفروض دول مش تجبيهم تحت رجلك دول تصاحبيهم يعلوكي معاهم منال : هدى مش سيباني في حالي فيفيان : طب متصاحبيهم وقولي لسهام على اللي بتعمله هدى منال : وساعتها تعرف هدى وتعملي عمليه طهاره وتقطعلي زنبوري فيفيان : لا هما هيحرصه منها بس وهتبقي صاحبيتهم وانا معاكي منال : هي سهام ملكه الكار كله دلوقتي بس هدى الاساس فيفيان : طب متطلبي من سهام تجيب هدى تحت رجلك وساعتها مش هتقدر تفتح بقها معاكي منال : هي فكره بس سبيني افكر مع عبير في ده وقعدو يتكلمه شويه نروح عند شاديه في البيت ملك قاعده تتفرج على سكس فدخل عليها عصام ابوها عصام : ايه يابطل جاهز ملك : جاهزه وبسخن كمان عصام : هتعرفي تسيطري ع الجمل بتاعي ملك : هحاول بس تساعدني عصام : اول ما هتدخل همسكها انكها واظبتها واسلمهالك وتعذبيها وتضربيها وننكها سوا ملك : هنفصل النور ونغمي عينها وبعدين نولع النور عصام : بس العسل بتاعي محتاج يتظبط صح ملك : جدا يابابا عصام : تعالي نلعب لحد ما تيجي ملك : ياله مسك عصام ملك قلعها ملط وبدء يبوس شفايفها ونزل من شفايفها على بزازها يمصها ويرضع حلماتها ملك : اممممممم وصار زبر عصام كمطرقه تكسر الصخر ورافع الشورت فقلع الشورت وبدات ملك تلعب ووضعت راس زبره على طرف شفايفها وبدات تلحس لحس خفيف وتعضه عض خفيف وعصام يلعب في بزازها ويفرك حلمتها ونيمها على الارض ونام فوقها بوضع 69 وصار يمص ويلحس كسها وهي تمص زبره في نفس الوقت وكان كسها لزج من كثره هيجانها وصار يلعب بلسانه على زنبورها وهي تتمايل من هيجانها ملك : اي اه ااحححححح وادخل عصام طرف لسانه في كسها وصار ينيكها بلسانه وهي كلما ادخل طرف لسانه تندفع نحوه اكثر ملك : لو كنت مفتوحه كنت عملت ايه عصام : كنت نكتك وفشختك ملك : اه كنت نكتني وفرتكتني لكن انا بنت مش مفتوحه عصام : وانا احب ان انيكك من كسك وبدل عصام وضعه وهي لا تزال نايمه على ظهرها ووضع راس زبره على كسها وصار يدعك زبره على زنبورها وهي تتهيج فمسكت زبره ملك : سيبني انا العب بهذا الزبر الجبار فصارت تدعك زبره في زنبورها وعلى باب كسها الصغير الضيق وكلما تهيجت اكثر صار كسها لزج اكثر فصارت مع ماء كسها تدخل راس زبره في كسها براحه فدخل راس زبره في كسها فصارت تدخل الراس فقط في كسها وتخرجها ملك : امممم ما اجمل الشعور بالنيك ولو يدخل كل زبرك في كسي ما هو الشعور عصام : اجمل بكتير ملك : لو حبيت افتح كسي وتكون اول واحد ينكني عندك مانع عصام : لا معنديش مانع بس متتنكيش الا مني فصار يدفع زبره في كسها بلطف وكسها المرن اللزج يتفاعل ويفتح ابوابه لزبر عصام فنام على ظهره وهي جلست على زبره وبدات تدخل زبره في كسها وتتوجع وتنزل بلطف حتى اصبح زبر عصام في كسها كامل وكان ماء كسها ينزل على زبره وبيضانه ممزوج بدم كسها عصام : توقفي لتنظيف زبري وكسك من الدم ملك : انا بنيك نفسي ومبسوطه ليه عايز توقف انبساطي عصام : لازم ننظف الدم من كسك ونعود ونتابع النيك فوافقت وكان دمها على زبر عصام وطرف كسها كتير فدخلو الحمام وخدو دش خفيف ونظفو الدم من على زبره وكسها ورجعو وصار عصام يلعب لها ببزازها واول ما وضع فمه على حلمت بزازها لكي يمصها ارتعش جسمها من اللذه وصار يمص ويعض بزازها من كثره جمالهم وقساوتهم واستمر يمص بزازها شويه ويلحس كسها شويه وهي تمص زبره وبيضانه حتى قذف اللبن الساخن في بقها وعلى صدرها ووجهها فكانت مسروره من ذلك وتضحك وتلحس اللبن وتبلعه ملك : هههههه ايه المتعه دي هي ماما يابابا بتتمتع المتعه دي كلها عصام : امك بطل جامد اخذو استراحه وشربو عصير وعادو لممارسه السكس من جديد نام عصام ومسكت ملك زبره وصارت تمص راسه بحنيه وتعض عليه في بعض الأحيان حتي وقف مثل المارد العملاق فجلست فوقه وادخلت رأس زبره في كسها بعد ان دعكت راس زبره في زنبورها وبعد ان تبلل بالماء اللزج من كسها واصبحت تدخل راس زبره في كسها بلطف حتى دخل كله وصارت تطلع وتنزل عليه وهي تتأوه ملك : اه اي اه اممممم اي نزلت ملك وفلقست وضع الدوجي ووقف خلفها عصام وادخل زبره في كسها من الخلف وصار ينيكها بلطف ملك : اه اه اه نيكني اكتر يا بابا ياحبيبي نيكني اسرع نيك بنتك حبيبتك سمع عصام الكلام وصار يدخل زبره كله في كسها ويخرجه ويسرع اكتر وبدء يبدل الأوضاع ونيمها على ظهرها ورفع رجليها على كتافه ونام فوقها وصار يدخل راس زبره ويخرجه وهي تتهيج ملك : ااااه نيكني حتى اخر كسي ادخل كل زبرك في كسي واستمرو بالنيك وقذفت ماء كسها كثير ملك : نيكني واشبعني نيك يابابا انا كنت اشاهد افلام النيك اشتهي ان اتناك لكي اعرف احساس النيك عصام : هخليكي تتفرجي على امك وهي بتتناك النهارده وهتنكيها كمان وهنعمل حفله عليها ياله عشان نستعد عشان زمانها جايه قام عصام وخرج بره قفل كل نور الشقه وشويه شاديه فتحت الباب لقت الشقه ضلمه دخلت وقفلت الباب وبتدوس على مفتاح النور لقت حد بيغمي عينها صوت عصام : سلمي نفسك ياشاديه واستسلمي الجو كله مكهرب سمعت شاديه الصوت وعرفت انه عصام ودي لعبه للتسليه فسمعت الكلام شاديه : تحت امرك مسكها عصام من الخلف ومسك بزازها وصار يداعبها بلطف ويفرك الحلمات برفق وهو لاصق بها من الخلف وزبره يحك في طيزها من خلف الملابس وهو منتصب ومرفوع الرأس وصار يدعك بزازها بيد ويدعك زبره بطيزها ويمص رقبتها من الخلف وهي تتمايل وتتهيج شاديه : اه اي احححح نزلت شاديه على ركبها وولع عصام النور ومسكها من شعرها وقلعته البكسر ومسكت زبره دخلته في بقها وبدات تمص زبره جامد عصام : مصي يافجره حلو شويه وقومها عصام ونزل بأيده الى كسها ورفع الجيبه ولمس اندرها المبلل فقلعها الاندر وهي تتمايل وهو يداعبها من الخلف وبدء يقلعها ملط ومسك زبره وباعد رجليها وصار يدعك شفرات كسها من الخلف وخدها نيمها على كنبه الانتريه على ظهرها ورفع رجليها وصار يدعك رأس زبره على زنبورها وبين شفرات كسها ويمص بزازها وحلمتها شاديه : نيكني يا خول بلاش تعذبني حرام عليك فادخل عصام راس زبره في كسها وصار ينيكها بهدوء وتلذذ وهي تدعك بزازها بيد وزنبورها بيد وتتمايل حتى قذفت شهوتها فادخل زبره كامل مره واحده شاديه : ااااه شاديه مغمضه العينين بالايشارب وملك تتابع في انتظار اشاره عصام واقفه تتفرج عليهم نام عصام على ظهره وجلست شاديه فوق زبره واصبحت تدخل زبره كامل في كسها واصبحت ترتفع وتنزل عليه حتى قذف عصام لبنه الساخن في كسها وهي لم تتوقف وصار ماء كسها الممزوج بلبن عصام ينزل من كسها على زبره حتى بيضانه وهي تتمايل على زبره حتى قذفت للمرة الثالثة فشاور عصام لملك التي لم تحتمل الهيجان الذي يحصل لها وهي تلعب في كسها وتقف دون ملابس اخذ عصام شاديه من شعرها نيمها على ضهرها على طرف السرير وراسها قدام زبره ودخل زبره في بقها ونكها طلعت ملك على السرير فتحت رجل شاديه ونزلت تمص كسها جامد شاديه : احنا عندنا ضيوف عصام : واحد صاحبي تعبان عليكي في مانع شاديه في صمت لم ترد وتوقفت عن مص زبر عصام وملك بتاكل كسها وهي تحرك لسانها بين اشفارها صعودا ونزولا وتداعب زنبورها بلسانها عصام : مصي ياشرموطه قامت ملك لبست الزبر الصناعي ورفعت رجل شاديه ووضعت الزبر على باب كسها وادخلته في كسها براحه حينها رفعت ملك رأسها نحو ابوها وهي تنيك امها فغمزلها فتبسمت وصارت تنيك بسرعه شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه مسكت ملك بزاز شاديه تلعب فيهم وتمصهم وتسرع في النيك وعصام مغمض عيناه من كثره لذه مص شاديه ومسك عصام شاديه من شعرها وقومها ونام على ظهره وركبت شاديه على زبره مثل الحصان وحين التصق صدرها بصدر عصام توجهت ملك من خلفها ودخلت الزبر في طيز امها واصبحت تنيكها من طيزها وعصام من كسها في نفس الوقت شاديه : ااااه ااااه نيكوني اشبعوني نيك فاسرع عصام النيك فارتعشت شاديه وانزلت شهوتها في نفس الوقت انزل عصام لبنه داخل كسها وانزلها بجواره فرفعت ملك رجل امها ولحست لبن ابوها السائل من كس امها وقامت وادخلت الزبر في كسها ونكتها بسرعه شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه وارتمت ملك فوق امها وباستها من فمها ومسكت بشفتيها وكانت قبله ولا قبله العشاق التي استمرت كثيرا شاديه : لم اشعر بهذا الشعور من قبل فشعوري وانا اتناك من جوزي وصديقه شعور لا مثيل له على الإطلاق عصام : يعني انا لم اعد انفع لوحدي شاديه : انتم الذ من بعض لكل زبر منكم شراسه تختلف عن الاخر وتمتعت بيهم بس في حاجه انا خت بالي منها عصام : ايه هي شاديه : صاحبك بزازه جامده قوي وكبيره زي زبره ليه كده قلعت ملك الزبر وتوجهت فورا الى راس امها وجلست فوقها حيث اصبح كسها فوق فم امها ملك : مصي والحسي كسي ياشرموطه يامتناكه عشان ينبسط كسي زي ما انبسط كسك من النيك قام عصام ورفع رجل شاديه ودخل زبره في كسها واستمر هو ينيكها ممسك برجليها وابنتها تركب على وجهها وتدعك كسها في فمها والماء يسيل على فم شاديه وغمزت ملك لابوها صارت شاديه تلحس كس ابنتها وتمص زنبورها وابنتها تتمايل فوقها وعصام مسك بزاز ملك وصار يعصرهم وينيك شاديه ويخرج ويدخل زبره في كس شاديه بهدوء تام فقامت ملك وفكت الايشارب من على عيون امها ونامت فوقها ووضعت كسها على كس امها وبزازها لمست بزاز امها وبدات تبوس شفايفها وتلعب في بزازها وهنا بدأ السحاق بين شاديه وابنتها وعصام اصبح امامه الكسين فوق بعض يدخل زبره مره في كس ملك ويخرجه ليدخله في كس شاديه وبعد شويه استدارت ملك فأمها مستلقيه على ظهرها مبهوره بالذي حصل وابنتها تتحكم بها ونامت ملك فوقها بوضعيه 69 واصبحت تلحس كس امها وتعض زنبورها وهي تتهيج شاديه : اااااااه نيكيني بلسانك ياملك يابنت الشرموطه ياشرموطه زي امك ملك : هو في زي امي دي جمل وضع عصام زبره امام كس ملك وكانت شاديه تلحس كسها وتمصه فوضع رأس زبره على فم شاديه يدعكه بشفايفها ويعود يدعكه في كس ملك ويعود لفم شاديه فمسكت شاديه زبر عصام وهو يدعك كس ملك ووضعت يدها الثانيه وراء طيزه واصبحت تدخل رأس زبره في كس ملك شاديه : افتح كس الشرموطه عشان تحس باللذه وتكون انت اول من ناكها افضل من الغريب فشدت شاديه عصام فدخل زبره في كس ملك براحه حتى وصل الى اخره وصار ينيكها ويدخل ويخرج زبره وشاديه تلحس زبر عصام حين يخرج من كس ملك حتى قرب على الإنزال فاخرج زبره من كس ملك وادخله في فم شاديه وقذف لبنه في فمها وعلى وجهها وعلى طيز ملك شاديه : مبسوطه ياشرموطه انك نكتي امك ملك : زي مانتي مبسوطه واكثر شاديه : الاول قولت ابوكي جاب صاحبه ينكني وكنت مبسوطه شويه وحسيت بزازك قولت ابوكي بقا بتاع نسوان لكن لما طلعتي انتي انبسطت اخر حاجه ملك : بصراحه كان نفسي اشوفك بتتناكي وانيكك وده حصل شاديه : لو كنتي طلبتي مكنتش هرفض عصام : بس الفكره متعتنا اكتر شاديه : بس تعالي هنا هو لما ناكك ابوكي ودخل زبره في كسك مشوفتش انك نزفتي دماء بكارتك انتي مفتوحه لم ترد ملك على شاديه ونظرت الى والدها عصام : انا اللي فشختها ياشاديه شاديه : يعني مبتعطيش بره ملك : انا مش بعط ولا هعط انا كسي لبابا وزبر بابا وبس شاديه : طمنتيني ملك : وعلى فكره انا مش كان نفسي انيكك بس شاديه : امال نفسك في ايه ملك : انا عايزاكي كلبيتي صمت نهائي وشاديه مبرقه لملك نكمل الجزء القادم مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ الجزء السادس احداث الجزء السابق حسناء زنقها شاب غريب في الميكروباص وناكها بصباعه وكان معاها كريم وخالد سافر وساب فاطمه مع احمد وسهام بتعمل خطه لحنان عشان تتناك وملك ناكت شاديه امها والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده خلصو احمد واسماء وفاطمه شغلهم وراحو ع الفيلا مع بعض واتغده وقعده يتفرجه ع التليفزيون وقعده معاهم جودي بنت فاطمه احمد : ازيك ياجودي جودي : انا تمام يامستر احمد وصف جودي " بنت 16 سنه جسم فرنساوي شقراء عيونها خضراء شعرها اسود ناعم مربوط ديل حصان بزازها برتقال ووقفين طيزها متوسطه ومدوره وعاليه كسها صغنن جدا ونظيف وبشفايف صغار ولونه وردي " احمد : بابا بيقول انك شاطره جدا جودي : بابا ده حبيبي فاطمه : جودي دحيحه من البنات الشطار اسماء : يعني هنشوفها زي ماما كده مديره فاطمه : لا خالص دي هتبقا احسن وتبقا صاحبه الشركه جودي : مش قوي كده دانتي قمر ياماما شويه وقلع احمد ونزل حمام السباحه فقامت فاطمه واسماء لبسه مايوهات ونزلو معاه حمام السباحه وجت جودي لبسه مايوه ونزلت معاهم احمد : يا جودي يابطل المايوه جامد عليكي جودي : بس يامستر بقا فاطمه : بس ياحمد متكسيفش البنت اسماء : بس فاطمه جامده بالمايوه قوي احمد : فاطمه دي فرس طلعه قعدو على حمام السباحه فاطمه : ايه رأيكم نروح صالة البلياردو اللي في النادي اسماء : فكره حلوه احمد : موافق نرتاح شويه وننزل نسهر هناك اسماء : وجودي هتيجي معانا فاطمه : لا جودي هتنام بدري عشان المدرسه احمد : تمام يبقا نسهر براحتنا نروح عند شاديه شاديه بتبص لملك باستغراب فجاءه هجم عصام على شاديه ومسك ايدها من ورا وركب فيهم كلبش وركب في رجلها كلبش وقام قعد على كرسي بجوار السرير وملك بتبص عليها وتضحك وطلعت تليفونها واتصلت ملك : انا جاهزه شاديه : انتي بتكلمي مين انتي مجنونه عصام : بتكلمي مين ياملك ملك : مش اتفقت معاك تكلبيشها وتقعد تتفرج وتتمتع وبس شاديه : اوعي تكوني هتعملي حاجه غلط ياملك ملك : متخفيش ياكلبيتي هتنبصتي وهنتبصت كلنا وحطيت لزق على بق شاديه ملك : عايزاك تستمتع يابابا الموضوع هيعجبك جدا عصام : اوعي تعملي في امك حاجه ملك : متخفش الموضوع كله متعه وبس فات الوقت وفجاءه رن جرس الباب وقامت ملك لبست روب وفتحت الباب ودخل اتنين نسوان في منتصف الاربعينات الست الاولى : ازيك انتي ملك ملك : اه انا ملك الست الاولى : انا اسمي صباح وصف صباح " ست في منتصف الاربعينات طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعر اسود وطويل بزاز كبيره ومنفوخه طيزها كبيره وخرمها واسع وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور وشفايف كبار " الست التانيه : وانا اسمي شهيره وصف شهيره " ست في منتصف الاربعينات طويله شقراء عيونها خضراء شعر دهبي بزاز متوسطه حلمتها كبيره طيزها متوسطه وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور وشفايف كبار جدا " ملك : اهلا بيكم صباح : احنا تبع مدام هدى ملك : وانا جاهزه اتفضلو اتحركو النسوان وملك دخلو الاوضه عند شاديه فلاش باك محل غمري داخل المكتب قاعد غمري ومنال وهدى هدى : ازيك ياغمري غمري : تمام يابطل يامجنيني هدى : انا جيالك في شغل غمري : وانا تحت امرك هدى : فاكر البت الصغيره اللي نكتها وطلعت بنت شاديه صاحبه سهام غمري : اه فاكرها كنت اول حد ينكها في حياتها هدى : انا عايزاها ضروري غمري : طب افهم بقا ليه منال : من امته بنسال ليه مدام هدى تطلب واحنا ننفذ غمري : بس انا معرفش عنها حاجه منال : رقم تليفونها اهو عشان تكلمها هدى : هتجيبها وتنزلها المخزن في الاوضه طلع غمري الموبيل واتصل بملك غمري : ازيك ياكتكوته ملك : مين معايا غمري : انا الحاج غمري صاحب محل اللانجيري ملك : ازيك ياعمو غمري : انا جيبت حاجات جديده فقولت اكلمك عشان هتعجبك ملك : زي ايه غمري : جيبت زبر هزاز بيدخل يعمل فيبريشن جوه الطيز او ع الكس او جوه الكس بيخلي الشهوه نار ملك : حلو ده بكام ياعمو غمري : تعالي بس واعتبري حقه وصل ملك : حاضر ياعمو مسافه السكه هكون عندك قفل غمري السكه هدى : ايه الحلاوه دي ياحاج غمري : شغل عالي محتاج تقدير هدى : الكلام ده بعدين المهم البت تيجي هتنزل المخزن وطبعا الفيديو بتاعها لسه عندك هتنزل تجهزه ولما تيجي وتنزلو هننزل وراكم غمري : لا ادوني فرصه اعمل واحد سريع واعشرها هدى : هسيبك شويه تخلص وترن عليا منال : اهو بدل الفيديو يبقا اتنين فات الوقت ودخلت ملك المحل وقابلها غمري ملك : ازيك ياعمو غمري : ازيك ياكتكوته تعالي هننزل المخزن عشان تخدي الحاجه وانا اتحاسب ملك : ماشي ياعمو بس براحه عليا شويه غمري : من عنيه هدلعك براحه نزل غمري المخزن ومعاه ملك وجاب الزبر الهزاز من الكرتونه غمري : شوفي كده ملك : جميل قوي ياعمو غمري : طب اقلعي بقا ملط عشان نجربه قلعت ملك ملط وفلقست لغمري راح بل الزبر ودخلهولها براحه ويطلع ويدخل لحد ما دخل كله وشغل الفيبريشن وبدات ملك تتنطط وتصوت ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه غمري : اجمدي ياكتكوته قلع غمري البنطلون والبوكسر وملك بتصوت وفضل يدعك في زبره لحد ما انتصب وطلع الزبر الصناعي من طيز ملك ودخل زبره وبدء يدقر جامد وبسرعه ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه براحه ياعمو فضل غمري يدقر في ملك جامد وملك تصوت وتعيط وغمري بيرزع في طيزها جامد ملك : ااااه كفايه ياعمو حرام عليك زبرك كبير وبيوجع غمري ولا بيسمع وناك ملك بسرعه وبكل قوه لحد منزل لبنه في طيزها ملك : ااااه ااااه كفايه بقا ياعمو انت فرتكت طيزي غمري : مبروك عليكي تعشيرت عمو غمري ياكتكوته اتعدلي مصي زبري قامت ملك ومسكت زبر غمري ومصيته جامد ومسك غمري الموبيل ورن على هدى وشويه ودخلت هدى ومنال هدى : اتعشرتي ياكتكوته غمري : دانا ظبطها منال : طب متفرجنا ياغمري قام غمري وشغل الشاشه ورجع التسجيل وشغله هدى : اف ايه الطيز الحلوه دي منال : وزبر غمري جامد برضه هدى : هو زبر عمو غمري داخل فين ياكتكوته ملك : زبر عمو غمري داخل في طيزي منال : بيعمل ايه زبر عمو غمري في طيزك ياكتكوته ملك : بينكني هدى : وايه رايك لما صاحباتك كلهم يتفرجو ع الفيديو ده منال : لا ملك شاطره وهتسمع الكلام وهتنفذه بالظبط ملك : وانا تحت امركم وهنفذ اي حاجه بس محدش يشوف الفيديو ده هدى : شطوره ملك : تحت امرك شوفي انتي عايزه ايه وانا هعمله هدى : انا عايزاكي تسلميلي شاديه ملك : ماما هدى : ايوه ماما ملك : ازاي منال : هو ده الكلام هدى : هتروحي النهارده تكتفهالي وترنيلي ملك : هتعملو فيها ايه هدى : لا متخفيش مش هنأذيها احنا هنمتعها ونتمتع بيها ونمتعك بيها ملك : يعني هتنكوها هدى : وهنخليها كلبه ليكي كمان ملك : كلبه هدى : وتسمع كلامك وتبقا تحت رجلك ومتقدرش تقول لا ملك : وانا هكتفها ازاي دي جمل جامد طلعت هدى كلبشات من شنطيتها : هتخدي الكلبشات دي وتكلبشي ايدها ورجليها وتلزقي اللزق ده على بقها وترني عليا تقوليلي انا جاهزه والباقي عليا ملك : حاضر وقامت ملك لبست ومشيت هدى : اللي هيقوم بالطلعه دي صباح مرات جوزك غمري وشهيره اخت شرين حمات بنت سهام الصغيره منال : وشهيره دي بقت في ايدك هدى : دي بقت شرموطه درجه اولى ياله نطلع نقعد في كافيه نستنا رنه ملك وصلت ملك البيت واول ما وصلت قبلت عصام ابوها ملك : انا طلبه منك حاجه عصام : انتي تأمري ملك : مش انت وعدتني انك هتسلمني شاديه انكها عصام : اه حصل طلعت ملك الكلبشات : طب انا عايزاك تسلمهالي بالكلبشات دي متكلبشه ايد ورجل وتقعد تتفرج وتتمتع عصام : سهله بس نتمتع قطع ونرجع من الفلاش باك دخلو النسوان الاوضه وهما بيضحكو اوى صباح : ايه الحلاوه دي ياملك عرفتى تجبيها وتكلبشيها شهيره : ازيك يا شاديه يابطل عصام : مين الابطال دول ياملك ملك : دول اصحابي عصام : انتي اتجنينتي ياملك بتسلمي امك ملك : هتتمتع اصبر وشاديه بتبص لملك وبتبرق جامد وبتبصلهم وبتبص لعصام شالوها ونيموها على السرير وجابو حبل وكتفوها فى السرير من ايديها ورجليها جامد وشاديه بتتنطط ومفيش فايده صباح بتبص لملك وعصام : مين ده ياملك ملك : ده بابا وهيتمتع معانا عصام وهو بيمد ايده لصباح : استاذ عصام ناظر مدرسه صباح مسكت ايده : اتشرفت بيك يا استاذ عصام وهنمتعك بشاديه جامد ركبت صباح الكاميرا وقلعو النسوان ملط وبدأت صباح تلعب فى كس شاديه وعصام تعب من أجسامهم طلع زبره وقعد يدعك في وبدات شهيره تمص بزاز شاديه وصباح تمص كس شاديه جامد ودخلت صباعها في خرم طيز شاديه وبدأت تضحك جامد صباح : ههههه الحقي ياملك دى طلعت شرموطه كسها واسع وخرم طيزها شارع واكيد مش الزبر ده اللي بينكها بس شهيره : تلقيها شقيانه زينا ملك : بس ماما محترمه صباح : هنشوف شويه ونطرت شاديه شهوتها غرقتهم كلهم فقامت صباح وضربت شاديه جامد بايدها على بزازها وعلى كسها صباح : دانتي هايجة اوى شهيره : احنا هنريحك جامد شاورت صباح لعصام صباح : تعاله نيكها بدل مانت بتلعب في زبرك جه عصام وزبره واقف ع الاخر وداخل على كسها صباح : لا نكها في بقها وافشخه ونزل لبنك فيه راح عصام وشال اللزق وحشر زبره فى بق شاديه وبدء ينيك وشهيره ماسكه بزاز شاديه تلعب وتقفش فيهم وتبوس فيهم وتعض فى حلماتها وصباح ماسكه كس شاديه تبوس فيه وتلحس وتعض جامد ملك : انتى خلاص بقيتى بتاعتي جاريتي والكلبه بتاعتي صباح : هنسلمهالك كده ياقلبي شهيره : بس لسه محتاجه ترويض شويه لبست صباح زبر صناعي وراحت قرب كس شاديه ودخلت راس زبرها فى فتحه كسها ودخلته مره واحده وناكتها جامد وعصام ماسك راس شاديه وحاشر زبره فى بوقها وبيدخله ويطلعه وبينكها جامد وفجأه نزل عصام لبنه في بقها عصام : ابلعي يافجره صباح : ابلعيه كله ياشرموطه شهيره : الليله ليلتك ياشرموطه بلعت شاديه اللبن كله وصباح وشهيره بيضحكو وفكوها ونيموها على بطنها ورجليها ع الارض وربطو رجليها في رجل السرير وايدها في السرير وبدات صباح تنيك كس شاديه جامد جدا بالزبر الصناعي شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه صباح : لا اجمدي كده داحنا لسه في اول الليله شاديه : انتو مين ياولاد الكلب شهيره : لا كده مش حلو ياشرموطه شاديه : طب انتو مين وعايزين ايه صباح : احنا اصحاب ملك وملك طلبت مننا نخليكي كلبيتها شهيره : يرضيكي بنتك يبقا نفسها في حاجه وتحرميها شويه وبدلت صباح مع شهيره ولبست شهيره زبر اكبر واتخن ودخليته في طيز شاديه وناكت بسرعه شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه شهيره : بيوجع يامره يالبوه صباح : لا ده محن نسوان طلعت شهيره الزبر من طيز شاديه وضربتها صباح على طيزها بالكرباج وبدات شاديه تصرخ شاديه : اه اه اي اي حسابك هيبقا كبير معايا ياملك صباح : انا عايزه اهاتك توصل اخر الدنيا قعدو يضحكو كلهم وطيز شاديه احمرت ملك : بتوجعك يامامتي انتى لسه شفتى حاجه شاديه : وانت ياراجل مستمتع وسيبهم يعملو فيا كده عصام : استمتعي ياحبيبتي وراحت ملك رفعه شاديه بعبوص جامد شاديه : اه مبسوطه ياشرموطه ملك : جدا يامامتي لبست صباح الزبر الصناعي لملك صباح : نيكي شاديه حبيبتك ياملوكه ملك : دانا هفشخها راحت ملك مدخله الزبر في طيز شاديه مره واحده شاديه : ااااااه ملك : اجمد يابطل بدات ملك تدخل الزبر وتطلعه بقوة وعنف شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه شهيره : ايوه كده ياملوكه ياجامده شويه وفكوها ونيموها على ظهرها وربطوها في السرير وطلعت صباح عليها وقعدت تمص وتلحس فى بزازها وتعض في حلماتها جامد وتشدهم وتضربهم وجت شهيره وقعدت بكسها على بق شاديه ومصت شاديه كسها جامد ومصت زنبورها وراحت شهيره جايبه شهوتها فى بوقها شهيره : ااااااه وصباح قعدت على كس شاديه وبتحك كسها فى كس شاديه وجابت صباح زبر صناعي براسين من نحيتين وناكت نفسها وناكت شاديه ونزلت صباح شهوتها هي وشاديه مع بعض شاديه : اه اه اه اه صباح : اه اه اه اه وشويه وقامت صباح جابت خرزانه فضلت تضرب جسم شاديه كله جامد شاديه : اه اه اه اه صباح : قولي انا كلبه ستي ملك شاديه : اه انا كلبه ستي ملك بس ارحموني اه ملك : بجد يامامتي شاديه : اه ياستي صباح : لا لسه مش حساها قامت صباح فكت شاديه وشاديه مستسلمه خالص ولبست زبر صناعي ولبست شهيره زبر صناعي وشدت شاديه على طرف السرير وطلعت ع السرير ورفعت رجلها ودخلت الزبر في كسها ودخلت شهيره الزبر في طيزها وناكو جامد شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه بعد ما نكوها جامد قامو وربطو ايد شاديه بحبل وربطوها في جنش في السقف وبدات صباح تضرب جسم شاديه بالكرباك جامد وشاديه بتتلوه جامد شاديه : اه اه اه اه صباح : قولي انا شرموطه شاديه : انا شرموطه ولبوه وبتناك صباح : ايه ده يعني فاجره وصاحبه مزاج زينا شاديه : ااااه سيبوني بقا حرام عليكم شهيره : ماما طلعت شرموطه ياملك زي مقالت صباح طلعت شهيره الصاعق الكهربائي وبدأت تكهرب حلمت بزاز شاديه شاديه وهي بتعيط : ااااه حرام عليكم انا هعمل اي حاجه وتحت امركم بس ارحموني صباح : ايه رايك ياملك ملك : حلوه كده شهيره : لا لسه شويه كمان جابت شهيره كرسي ورفعت الرجل اليمين لشاديه عليه ودخلت لشفرات شاديه بالصاعق وكهربتها شاديه بعياط : ااااه كفايه انا كلبيتكم وتحت رجلكم ابوس رجلكم كفايه شهيره : صعبتي عليا بدات صباح تفك شاديه وخليتها تفلقس ع الارض وكتفتها وحطيت كرسي لملك عند راسها وقعديتها ملك : اخيرا بقيتي تحت رجلي صباح : الحسي رجل ستك ملك وضربيتها بالكرباك مسكت شاديه رجل ملك وبدات تلحسها راحت مسكت شهيره الصاعق الكهربائي وكهربت شفرات كسها شاديه : ااااه وتبوس شاديه رجل ملك فكهربت شهيره خرم طيزها شاديه وهي بتبوس رجل ملك : ااااه ابوس رجلك قوليلهم كفايه ملك : صعبتي عليا خلاص كفايه عليها كده صباح : صعبت عليكي بس لسه مصعبيتش علينا طلعت شهيره مكنه النيك وفيها زبرين تخان وطوال ودخلت واحد في طيز شاديه والتاني في كسها شاديه : لا المكنه لا حرام عليكم ارحموني شغلت شهيره المكنه وبدات شاديه تصوت شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه صباح : ايه رايك ياملك ملك : متعب قوي شهيره : صعبت عليكي ولا ايه ملك : بصراحه اه شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه صباح : ده بابا مستمتع وبيلعب في زبره شهيره : وزبره واقف زي المدفع صباح : ايه رايك ياملك في زبره ملك : زبر بابا عسل صباح : طب فلقسيله فلقست ملك وجه عصام وبدء يدخل زبره في كس ملك لحد مدخل كله وبدء ينيك جامد ملك : ااااه ااااه ااااه ااااه صباح : ايه ده دانتي مفتوحه ياملوكه ملك : لسه مفتوحه النهارده عصام : ملوكه دي بتاعتي انا بس شاديه : ااااه ااااه ااااه ااااه صباح : عندك مانع ملوكه تبقا معايا وقت معوزها عصام : ملك وشاديه اعتبريهم بتوعك من النهارده قصادك انتي وصاحبيتك شهيره : دانت صاحب مزاج بقا عصام : واعجبك قوي فصلت صباح المكنه وفكت شاديه ورمتها ع الارض ونامت شاديه على ضهرها شاديه : اه اه اه اه طلع عصام زبره من كس ملك وقام وقعد يدعك في زبره ونزل لبنه فوق شاديه على بطنها وقامت صباح وشهيره وقفو فوق شاديه واتبولو عليها غسلوها صباح : ياله ياملوكه انتي وبابا اغسلو لماما وشها قامت ملك وقفت فوق وش شاديه واتبولت وعصام اتبول ونشل زبره في بق شاديه وشاديه في عالم تاني ومسكت صباح الكرباك وضربت شاديه جامد في كل حته في جسمها شاديه : اه اه اه اه صباح : استلمي كلبيتك ياملوكه وخلي الكرباك ده معاكي ملك : شكرا ياطنط صباح شهيره : ومفيش شكرا لطنط شهيره ملك : شكرا ياطنط شهيره صباح : وانت يا استاذ عصام اكيد هنتقابل تاني في ظروف تانيه وهدلعك عصام : وانا تحت امرك قامت صباح وشهيره استحمو وخرجو لبسو وخدو الكاميرا ومشيو نروح عند احمد واسماء في الفيلا نزل احمد واسماء وكلمو فاطمه وركبو السياره في انتظارها وعندما خرجت فاطمه من الفيلا اندهش احمد مما كانت ترتديه كانت ترتدي ميني جيب اسود وبلوزه بيضاء ضيقه جدا ومفتوحه ولا ترتدي برا وبزازها خارجه منها معادا الحلمه وعندما دخلت السياره وجلست في الخلف لمح احمد كسها وكانت لا ترتدي الاندر احمد : ايه اللبس ده فاطمه : نفسي اخرج كده وخالد مكنش موافق احمد : وانا هوافق ازاي دانتي امانه معايا فاطمه : هتوافق عشان انا عايزه كده وانت موجود عشان راحتي واي حاجه تحصل مش هتوصل لخالد اسماء : سيبها براحتها يا احمد احمد : ماشي يابطه اتحرك احمد بالعربيه في الطريق الى النادي نروح عند سمير وايه خطيبته وعادل وحبيبه خطيبته قاعدين في كافيه عادل : بس خطيبتك جامده قوي ياسمير سمير : وانت خطيبتك سيكسي قوي حبيبه : انتو مالكم النهارده وصف حبيبه " بنت 18 سنه شعرها ناعم بني غامق شقراء شفايفها كبار جدا احمر فراوله عيونها عسلي بزازها صغيره وطيزها صغيره ومدوره وعاليه وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي " ايه : شكله يوم مش هيعدي وصف ايه " بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح صدرها كبير ومدور ومشدود وطيزها كبيره وكسها كبير وطالع شفايف كسها من الشق ولونهم بني " عادل : هو بصراحه مش هيعدي بسهوله سمير : ايه رايكم كل واحد يقول ناك مين قبل كده والبنات تقول مين نكها عادل : وانا هبدء الاول وانا صغير نكت سهام ام كريم وفشختها سمير : انا بقا نكت سهام ام كريم وهدى امك وفشختهم عادل : انا امي كله بينكها عشان جامده دانا بفشخها وبفشخ منى امك سمير : وانا كمان بفشخ امي حبيبه : انتو الاتنين نكتو حمات اخويا وامهاتكم عادل : احنا مبنرحمش اي بطل سمير : انا نكت عزه ام ايه حبيبتي واختها دعاء عادل : وانا نكت نورا ام حبيبه حبيبتي سمير : هجرب نورا اكيد عادل : هتكون قصاد عزه ودعاء سمير : اتفقنا ياصاحبي ايه : انتو بتتفقو على امهاتنا كده واحنا قاعدين عادل : كلكم الشراميط بتوعنا سمير : وانتي ياحبيبه مين ناكك حبيبه : عادل حبيبي سمير : وقبل عادل حبيبه : احمد اخويا وصاحبه مصطفى عادل : وانتي يا ايه ايه : سمير بادل بيا مع كريم عشان كان تعبان على حسناء خطيبته سمير : ويومها فشخت البت حسناء ايه : وكريم سكت يعني مفرتكني هو كمان حبيبه في ودن ايه : على فكره احمد اخويا معشر الاتنين دول وفاشخ طيازهم هههههههه ايه : ههههههههههه عادل : مضحكونا معاكم حبيبه : مينفعش خالص سمير : مخطوبين لجوز شراميط عادل : وجامدين سمير : يبقا نكمل السهره عندي في البيت عادل : ياله بينا نروح الفيلا عند هدى قاعده في الانتريه هدى ومعاها صباح وشهيره هدى : ايوه كده يعني زلتوها حلو صباح : دي كانت زي العجينه في ايدنا شهيره : وجوزها كان مستمتع جدا هدى : المهم اني زلتها عقبال الباقي صباح : طب الخطه الجايه ايه وانا معاكي هدى : لا سيبوني اخطط براحتي صباح : وقت متعوزيني كلميني هدى : عندك طلعه انتي وشهيره النهارده وفلوسها كلها ليكم انا مش عايزه حاجه شهيره : ايوه بقا انا هايجه عايزه اتقطع هدى : متخفيش اتنين تقال هيفرفروكي كمان نروح عند احمد واسماء وفاطمه في النادي وصل احمد إلى النادي مبكراً جداً وكان هناك القليل من الشباب في صاله البلياردو وليس هناك أي امرأه أختارت فاطمه الطاولة التي في المنتصف ولعبت فاطمه واحمد لبعض الوقت وكل ما تنحني وتضرب كره تظهر بزازها اكثر امام جميع الشباب قبل أن تضطر إلى ضرب كره تجعلها تعرض كسها رفعت رجلها اليمنى على حافة الطاولة لتسقط الكرة الزرقاء في المنتصف شاهد احمد الشباب يغمزون لبعضهم حتى يتطلعوا إلى كس فاطمه فحرص احمد على أن يدفع الكرة البيضاء في أماكن تجعل فاطمه تستلقي على الطاولة فتوقف الشباب عن اللعب ووقفوا مباشرة وراء فاطمه همست اسماء في اذن احمد : أنا متأكده أن كس فاطمه يسيل منه العسل دلوقتي لانها عارفه أن 12 عين مركزة على كسها وصدرها احمد بنفس الصوت : مانا متعتهم وخليتها فرجتهم حلو بعد أن هزمت احمد في مباراتين الشباب تحدوها للعب معها وقفلو باب الصاله وجلس احمد واسماء يشاهدون الشباب وهم ينظرون الى بزازها وكسها العاري كسبت فاطمه أول شابين وجاء الشب الثالث يقترح عليها الشب : ايه رايك نلعب على فلوس فاطمه : انا مش معايا فلوس الشب : هعرض عليكي عرض إنا هديكي 500 جنيه لو كسبتي وانتي تلعبي مباراتين بدون الجيبه إذا خسرتي ايه رايك فكرت فاطمه لدقيقه : موافقه لعبت فاطمه جيداً ومنحت الشباب جميعهم رؤية جيدة لمؤخرتها المشدودة وكسها مع كل ضربة وكان احمد واسماء متفاجأين من الطريقه التي تلعب بها احمد : تفتكري هتكسب اسماء : لا لإنها عايزه تلعب بدون الجيبه وضعت فاطمه الكرة السوداء على الخط وكانت على وشك الفوز بال500 جنيه إلا أنها اسقطت الكرة السوداء وورائها البيضاء وخسرت واستدارت لهم وغمزت فعرفو إن فاطمه خسرت عن قصد ابدت فاطمه بعض الاعتراض لكنها قلعت الجيبه في النهايه كان منظر سكسي جداً وفاطمه واقفه أمام الشباب بحذاء الكعب العالي والبلوزه القصيره الضيقه وبزازها بينه منها وكان كسها المحلوق يلمع بالماء كسبت المباراتين التاليتين على الرغم من إن الشباب كانوا ينظرون إلى طيزها وكسها وبزازها وهي تستلقي لضرب الكرات نفس الشب : ايه رايك في زيادة الرهان لألف جنيه لو كسبتي فاطمه : ولو خسرت الشب : تقلعي البلوزه فاطمه بعد تفكير : موافقه وافقت فاطمه على الرهان وغمزت لاحمد واسماء بنظرة خبيثه احمد : ايه رايك هتكسب ولا هتخسر اسماء : هتخسر طبعا اللي تقلع الجيبه تقلع البلوزه كسب الشب بسهوله احمد : هي خسرت عن قصد ولا الشب محترف اسماء : خسرت عشان تقلع أعترضت فاطمه قليل قبل أن تقلع البلوزة ولكن قلعت في النهايه نظر الشباب على بزاز فاطمه وهي كانت واقفه أمامهم بكل فخر وتركتهم يتأملون في جسمها العاري كله استمتعت فاطمه بهم وهم يتحرشون بها حتى فازت بالثلاث مباريات التالية وهي عارية كانت واثقة من نفسها نفس الشب : ايه رايك في اللعب على الجنس فاطمه : ازاي الشب : إذا كسبتي تحصلي على 2000 جنيه فاطمه : واذا خسرت الشب : إذا خسرتي يقوم الشباب بنيكك كلهم نظرت فاطمه الى احمد واسماء وهي مذهوله ونظر اليها احمد واسماء بذهول فاطمه : وانا موافقه كسب الشب المباراة بسهوله وبدا الشباب يقلعو وبدات تظهر الأزبار من كل مكان وشال الشب فاطمه ونايمها على الطاوله ورفع رجليها وادخل زبره في كسها فاطمه : ااااااه وبدء شابين أخرين يمصون بزازها في حين أخر أدخل شب اخر زبره في فمها ومصته فاطمه نظر شب الى اسماء وشاور لها بالانضمام فنظرت لاحمد اسماء : احمد احمد : انا مليش دعوه دي متعتك حبه تجربي قومي مش حبه اتاسفي وخليكي قاعده اسماء : هي فكره مجنونه وحبه اجرب احمد : اتفضلي قامت اسماء وذهبت للشب وبدء يقلعها هدومها لحد ما بقت ملط وبدء يبوس وغيره يقفش في بزازها نام الشب على الطاوله وقعدت اسماء بكسها على زبره وبدء ينيك اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه وفجأه دخل طيزها زبر اخر وكان احمد وجاء امامها شب وادخل زبره في بقها وبدء الشباب يبدلو اوضاع على فاطمه واسماء واحمد معاهم شال اسماء شب ودخل زبره في كسها وجاء شب اخر وادخل زبره في طيزها وناكه جامد اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه مسك شب فاطمه ووقفها ع الارض ورفع رجل ع الطاوله وادخل زبره في كسها وجاء الاخر وادخل زبره في طيزها فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه وبعد فتره من الوقت بدأو ينزلو انزل الشب اللي بينيك فاطمه لبنه في كسها والشب الاخر في طيزها وقزف شب في كس اسماء والاخر في طيزها وواحد بعد الأخر قذف لبنه في كس فاطمه واسماء وأنزل شباب في فمهم وابتلعو كل قطرة من الحليب الساخن كانت فاطمه واسماء في أسعد لحظاتهم وهما يمارسو الجنس الجماعي واستلقو على الطاوله شاهد الشباب اللبن ينساب من كس اسماء وفاطمه ويغرق مؤخرتهم الوردية الجميله فاقترح أحد الشباب ان يهينو هذه الطياز الجميله فنظرت اسماء الى احمد فنظر لها وابتسم احمد : استمتعي فجعلهم الشباب يستلقو على بطنهم كل واحده على طاوله واستخدم شب حزامين ليكبل رجل فاطمه إلى ساقي الطاولة وجذب شب اخر حزامين من البناطيل الملقاه على الأرض وربط رجل اسماء وربط ايديهم في السله الوسطه وبدءو يبدلو ازبارهم على طيازهم ومعهم احمد حتى أتهتكت لمدة ساعتين وانزلو جميعهم حليبهم في طيازهم حتى أنهم دفعوا مؤخرة عصا البلياردو الغليظه في طيازهم وكسهم فاطمه : ااااه ااااه ااااه ااااه اسماء : ااااه ااااه ااااه ااااه عندما لم يعد أي من الشباب قادر على النيك فكهم احمد وكانو لا يستطيعو السير وكان على احمد أن يساعدهم ليلبسو ويصلو إلى السيارة وينصرفو الى الفيلا نكمل الجزء القادم مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ الجزء السابع احداث الجزء السابق فاطمه واسماء اتناكو في صاله البليارده وشاديه بقت كلبه ملك بنتها بعد خطه هدى والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده سمير وخطيبته ايه مع عادل وخطيبته حبيبه في العربيه رايحين شقه سمير وقعدين البنات في الكنبه ورا عادل : اتفسحنا وانبسطنا ياله بقا نروح ندلع سمير : ايوه بقا كفايه لف البنزين خلص عادل : البنات مبسوطين جدا ندلعهم بقا سمير : انا هقدملك بين ايديك مكنه جامده جدا زي البت زينه اختك واجمد كمان عادل : هتشوقني وتسخني ليه بس سمير : بسخنك عشان تفرمها عادل : وانا بقا هقدملك بسبوسايه زي اختك مياده بالظبط سمير : اف دي هتبقا ليله نار حبيبه : انتو بتنيكو زينه ومياده كمان سمير : داحنا بنفشخهم ايه : وطبعا مفتوحين وبيتناكو بره عادل : اكيد دول شراميط زيكم سمير : هندلع كلنا سوا وعادل مش غريب ايه : وانا بقولك لا انا بتاعتك زي متحب سمير : انتي عسل يا ايه بصت حبيبه لأيه : انتي مسالمه كده ليه ايه : مانا خلاص بقيت الشرموطه بتاعته حبيبه : وانا كمان بقيت شرموطه عادل ايه : هنتناك جنب بعض ياموزه حبيبه : انا اول مره عادل يبادل بيا شكله تعبان عليك ياقمر ايه : وعادل ايه نظامه شرس ولا في حنيه حبيبه : على حسب هو تعبان عليكي قد ايه ايه : يعني هتبهدل حبيبه : كله نيك ياحبيبتي وصل عادل شقه سمير وركبو الاسانسير سمير : هتنوري شقتك ياعروسه ايه : يعني اول مره اجي شقتي اكون هنام مع واحد غيرك عادل : متحرمهاش من اللحظه دي ونام معاها الاول ياسمير البت دي عسوله قوي سمير : وامكانياتها نار وصلو الشقه ودخلو سمير : مش هحرمك من حاجه ياله هندخل اوضه النوم نعمل واحد حلو وانت ياعادل اعمل ليله مع خطيبتك حلوه ونتقابل بعد منخلص هنا عادل : خلاص هفشخ حبيبه ونتقابل هنا بعد الفشخ دخل سمير وايه اوضه وعادل وحبيبه اوضه واول ما دخل سمير مسك ايه وبدء يبوس شفايفها ودعك بزازها وبدء يفك فستانها وقلعهولها وقلعها البرا وبقت بالاندر وبدء يدعك ويمص بزازها وحلمتها الكبار ونزل على بطنها يلحسها وبدء يقلعها الاندر ونامت ورفع رجلها وبدء يدخل لسانه في كسها ويمص شفراتها الكبار وكان ماء شهوتها كتير ورفع رجليها إلى الاعلى حتى ظهر خرم طيزها وراح بلسانه يلحس خرم طيزها ايه : اي اممممم اااي اه نروح عند عادل وحبيبه عادل نايم وحبيبه بين رجله بتمص زبره اللي انتصب ع الاخر فقام ونيم حبيبه ورفع رجليها وبدء يدخل زبره في كسها براحه وزاد قوه وشراسه حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه قلبها عادل على جنبها ورفع رجل على كتفه ودخل زبره في كسها وناك جامد حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه نروح عند سمير وايه قلع سمير ملابسه ونام على ظهره ونامت ايه فوقه بالعكس وبدات تمص زبره وهو يمص كسها وخرم طيزها وشهوه كسها تسيل وتنزل فوقه بكثره وهي تلاعب كسها فوق فمه ووجه كله ثم قامت وجلست فوق زبره وامسكت به وبدات تدعك راس زبره بين شفرات كسها وجعلت راس زبره موجها بين شفرات كسها وجلست فوق زبره ليغوص ويدخل كله بكسها ايه : اه وسمير سيبها تعمل ما يحلالها وبدات تلعب بكسها فوق زبره وهي تتراقص فوقه ايه : اه اه اه اه بدات ايه تطلق الاهات وقد زاد هيجانها وبدات تصرخ ايه : ااااه هدأت ايه ونامت فوق سمير وبدء ماء شهوتها ينزل من كسها فوق زبره وقامت وقعدت فوق فمه ليلحس ماء شهوتها من كسها وبعد ان لحس ومص سمير كسها نامت على بطنها ووضعت المخده تحت بطنها لترتفع طيزها إلى الخلف ويظهر كسها جيدا فقام سمير وجلس فوق طيزها وامسك زبره وبدء يدعك راس زبره بين شفرات كسها فتهيجت وصاحت ايه : اه اه امممم يلا دخله في كسي بسرعه اطفي نار كسي الملتهبه ولن تنطفي الا بلبن زبرك فادخل سمير زبره في كس ايه وهي تتحرك تحته وتتراقص وهو يخرج ويدخل زبره في كسها بقوه وسرعه ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه وقلبها سمير ورفع رجلها ودخل زبره في كسها وناك جامد ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه نروح عند عادل وحبيبه حبيبه مفلقسه قدام عادل وزبره في كسها وبيدقر جامد حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه نزل عادل لبنه في كس حبيبه حبيبه : لبنك نار جدا البت ايه عامله شغل عادل : بصراحه اه والواد عادل تعبان عليكي نار حبيبه : هي البت تهيج جامد وسمير هيجيلي نار هيفشخني عادل : طب نوسعله كل الاخرام عشان ميتعبكيش قوي طلع عادل زبره من كس حبيبه عادل : ياله مصي خليه يشد حبييه : دانا هقطعه فضلت حبيبه تمص زبر عادل جامد لحد ما وقف وشد تاني وقلبها خلاها تفلقس ودخله في خرم طيزها وبدء يدقر جامد حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه نروح عند سمير وايه سمير رافع رجل ايه وبينيك جامد وبدء يقذف لبنه بقوة داخل كسها ونام فوقها ايه : انا حسه ان لبنك هيخرج من بقي نام سمير بجانب ايه وبدأو يتبادلو القبلات ومص الشفايف سمير : كسك ممتلئ باللبن ايه : لو قمت وقفت هيسيل اللبن على رجلي فمد سمير يده إلى كسها وفعلا هو مبلل كثيرا ايه : انا نفسي بعد ما اتناك انك تلحس كسي سمير : طلباتك اوامر اموت انا في رائحه الكس المتناك ونزل سمير بين فخادها وبدء يلحس كسها وينظفه لها بلسانه ويبلع اللبن فهاجت ايه من جديد وانتصب زبر سمير مرة ثانيه سمير : المره دي زبري عايز ينيك طيزك ايه : وهي طيزي هتلاقي احسن من زبرك يدخل فيها طيزي جاهزه لزبرك ونامت ايه على بطنها ومدت يديها إلى طيزها وفتحت طيزها ايه : دخل زبرك في طيزي فرتكها ياحبيبي نزل سمير على طيز ايه وبدء يلحس خرم طيزها ومسك زبره وبدء يدعك خرمها بزبره وضغط براس زبره على خرم طيزها وبدء يدخل ويطلع لحد ما دخل كله وناك سمير بسرعه وقوه وبدات تتاوه وتصيح وتتمتم ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه نيكني جامد رفعها سمير خلاها تفلقس وفضل يرزع في طيزها جامد جدا ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه جلست ايه امام زبر سمير وامسكها من شعرها وادخل رأس زبره بفمها وبدا ينطر اللبن في فمها وبدا اللبن ينزل من بين شفتيها على بزازها وهي تمسح بزازها باللبن وشربت منه ما شربت وبعد ان انتهى سمير من قذف اللبن بفمها امسك رأسها وقرب فمها من فمه وبدء يمص شفايفها وفمها ممتلئ باللبن ومدت ايه لسانها وكله لبن وادخلته بفم سمير ثم نامت بين ذراعه ولم يتوقف عن تقبيلها حتى نامو دون ان يشعرو نروح عند عادل وحبيبه عادل نايم وحبيبه قاعده على زبره بطيزها وبتقوم وتقعد بسرعه حبيبه : اه اه اه اه نزلها عادل جانبه وهو نايم وزبره في طيزها وخدها في حضنه وناك بسرعه لحد منزل لبنه في طيزها عادل : كده ظبتنا الكس والطيز حبيبه : وسمير هيفشخهم عادل : تعالي نقوم نستحمه ونرن عليهم وناكل ونكمل نروح عند سمير وايه استيقظ سمير وايه على صوت الهاتف وكان عادل كنسل سمير عليه وقامو دخلو الحمام مع بعض وفي الحمام قامت ايه بمص زبر سمير حتى انتصب ثم انحنت إلى الامام واسندت يديها على البانيو وادخل سمير زبره بكسها وبدء ينيكها للمرة الثالثة بكل قوه ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه وقفها سمير ورفع رجل على ايده وخدها في حضنه ودخل زبره في كسها وبدء ينيك جامد ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه مسكت ايه في رقبته وشلها سمير على ايده ودخل زبره في كسها وبدء يرفعها وينزلها بسرعه ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه انزلها سمير وخلاها تفلقس قدامه ودخل زبره في طيزها وناك جامد إلى ان قذف سمير في طيزها ثم نزلت وجلست امامه في البانيو وهو نائم وبدأت تتبول على صدره واستكملو الحمام ولبست ايه قميص وسمير اندر وخرجه وذهبو إلى غرفه الانتريه وكان عادل وحبيبه ينتظروهم همست حبيبه باذن ايه : اتفشختي ياعروسه ايه : ده فرتكني حبيبه : عادل هايج عليكي جدا يعني هيفرمك ايه : وسمير هايج عليكي بجنون حبيبه : داحنا هنتفرتك ايه : مش قولتي كله نيك عادل : جيبلكم فسفور جمبري وسمك سمير : ايوه ياعم فضلو ياكلو لحد ما الاكل خلص وقامت حبيبه وخدت ايه من ايدها حبيبه : تعالي هنغسل ايدينا سوا ونجهز سمير : واحنا هنشيل الاكل ونجهز القعده لحد متيجو دخلو الحمام وقفلت حبيبه الباب وغسلو ايدهم ومسكت حبيبه ايه وبدأت تبوس شفايفها واستجابت ايه وبدأت تبوس شفايف حبيبه وبدء الهيجان يظهر عليهم فحبيبه قلعت ايه القميص وايه قلعت حبيبه القميص ونزلت حبيبه على بزاز ايه تمص حلمتهم ومدت ايدها على كسها ودعكت شفرات كسها وايه مستسلمه ايه : اااي اه اممممم نزلت حبيبه تمص شفرات وزنبور ايه لحد ما نزلت شهوتها ايه : اه اه اه اه مسكت ايه بزاز حبيبه تمص فيهم جامد وتاكلهم نزلت بشفايفها لحد كس حبيبه ورفعت رجل ع البانيو وبدات تمص وتلحس كس وزنبور حبيبه حبيبه : اه امممم اح اي فضلت تمص لحد منزلت حبيبه شهوتها حبيبه : اه اه اه اه مصتلها ايه ولحست كسها وفجأه عملت حبيبه حمام على وش ايه ومتحركيتش ايه وقومتها حبيبه ودخلو تحت الدش حبيبه : مقدرتش امسك كسي اصلك جامده قوي ايه : طب انزلي استمتعي بشفرات كسي جامدين وهيعجبوكي نزلت حبيبه تمص شفرات كس ايه وبدات تاكلهم فعملت ايه حمام على وش حبيبه ايه : كده نبقا خلصين ياقلبي حبيبه : طب ياله ياجامده عشان الرجاله مستنين خرجو من الحمام لقو عادل وسمير مولعين سجاير وبيشربو بيره بدات حبيبه وايه يشربو معاهم بيره وسجاير وشغل عادل اغاني وبدات ايه وحبيبه يرقصو على الاغاني وحبيبه تحضن ايه وتبوس شفايفها وايه تتفاعل معها وتمص شفايفها وتنزل ايه بطيزها وتهزها امام سمير وعادل فقامو يرقصو معهم ومسك سمير وسط حبيبه وحضنها وباسها من شفايفها ومص جامد وفصل عادل الاغاني وقام حضن ايه وباسها جامد من شفايفها ونيمها ع الارض وفضل يبوس ويقطع شفايفها وساب جسم حبيبه فنيمها سمير جنب ايه وفضل يبوس وحبيبه تتجاوب ونزل على رقبتها يمصها ومنها على بزازها فقلعها القميص وبدء يمص بزازها الصغار الجمال وحبيبه بدأت صوتها يطلع حبيبه : اه اي اه امممممم ونزل عادل على رقبه ايه وهو بيمص فيها قلعها القميص ونزل على بزازها الكبار وبدء يرضع عادل : ايه البزاز الجباره دي دانتي نار ايه : اي اه امممممم اي سمير : انت لسه شفت حاجه التقيل لسه جاي نزل سمير على بطن حبيبه مص لحد موصل لكسها وفتح رجلها ونزل بينهم ودخل بلسانه على كسها الصغير وبدء يلحس جامد وحبيبه في دنيا تانيه حبيبه : اه اي اه اي اممممم فضل عادل يمص بزاز ايه لحد ما قطعهم مص من جمالهم ونزل على بطنها يلحسها ومنها لكسها ورفع رجلها وفتحها عادل : اف على ده كس ايه الجمدان ده سمير : مش قولتلك همتعك نزل عادل بين فخاد ايه وبدء يلحس شفرات كسها ودخلهم في بقه ومصهم جامد ايه : اه اه اه امممممم وفضل عادل وسمير يمصو اكساس حبيبه وايه لحد ما نزلت شهوتهم وقام عادل وسمير وقفو جنب بعض وقلعو البوكسر وظهر زبر كل واحد فيهم وقعدت ايه امام زبر عادل وحبيبه امام زبر سمير وبدأو يلحسو ويدخلو الرأس ويمصو جامد فمسك سمير ايد ايه وقومها وشالها بالوضع المقلوب زبره في فمها ويحملها من وسطها وارجلها معلقه بالهواء وكسها امامه يمصه وينيكها بلسانه وايه تمص زبر عادل وتلحس بيوضه ونام سمير على ظهره واعتلته حبيبه وجلست فوق زبره وفضلت تقوم وتقعد لحد ما دخل كله في كسها حبيبه : اه اه اه اه بدء عادل يعتلي ايه ويرفع رجلها ويمص بزازها وزبره يغوص بين شفرات كسها ويدخل براحه حتى وصل الى اعماق كسها وبدء ينيكها بقوه كانه اسد ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه وقام سمير من تحت حبيبه وجعلها تعمل وضع الدوجي علي يديها وقدميها ووقف خلفها وادخل زبره الطويل مره واحده بكل قوه وعنف حبيبه : ااااااه واخذت طعنات الازبار في كس الفتاتين تشتد وارتفعت السخونه فقام عادل ورفع ايه بيديه يحملها وادخل زبره في كسها وهي تحتضنه بقوه ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه قامت حبيبه ووقفت علي قدميها واتكأت علي كرسي له ظهر عالي ووضعت احدي قدميها عليه وانحنت قليلا ونظرت الى سمير وضربت علي فخادها بقوه حبيبه : سمير انا عايزاك تفشخ طيزي وتطفي نار طيزي بلبنك نزل سمير على ركبه وبدء يمص خرم طيز حبيبه بشفايفه ولسانه ويلحس كسها ثم يرتفع ليلحس خرم طيزها وادخل لسانه فيه وبدات حبيبه تتلوي ولسان سمير يداعبها بين طيزها وكسها وهي تتمحن فقام سمير وادخل راس زبره بهدوء داخل طيز حبيبه وبدء يدخل ويطلع براحه فنظرت حبيبه الى سمير وهي تتلوي تحت زبره حبيبه : اه اه براحه عليا مش قادره استحمل وبدء سمير يسرع جامد جدا حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه نزلت ايه ووقفت ع الارض ووطيت ومسكت في الكرسي اللي عليه حبيبه وبدات تبوسها من شفايفها ورفع عادل رجل واحده على ايدو وادخل زبره في كسها وبدء ينيك بقوه ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه شويه وغير عادل الوضع ونام علي ظهره على الارض وقعدت فوقه ايه وزبره في كسها ونامت في حضنه وجه سمير ودخل زبره في طيزها وبدأه ينيكو جامد ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه شويه ونام سمير على الارض وقعدت حبيبه على زبره بكسها وقام عادل ودخل زبره في طيز حبيبه وناكوها زوجي جامد حبيبه : ااااه ااااه ااااه ااااه كانت ايه نايمه وفتحه رجلها وبتلعب في كسها فقام عادل وساب حبيبه ورفع رجل ايه ودخل زبره في كسها وقام سمير وعمل نفس الوضع ونيم حبيبه بجوار ايه ورفع رجلها ودخل زبره في كسها وبدء يدقر جامد حبيبه : ااااه ااااه براحه براحه كفايه ااااه وعادل جنبه بينيك ايه ويدقر جامد حتي انها كادت ان تجن من القوه والسرعه وانقبضت يداها تمسك السجاده وتشنج جسدها وهي تنقل نظرها بين عيون عادل وعيون سمير ايه : ااااه ااااه ارحم كسي يا متوحش انا مش قد زبرك ده هدي عادل وقام وقوم ايه وبدء يبوس شفايفها وحمل رجلها على يديه وهي تحتضنه من وجهه وبدء يدخل زبره في كسها ويرفعها وينزلها على زبره براحه ويبوسها فقام سمير واحتضنها من طيزها وادخل زبره الملتهب في خرم طيزها فشهقت ايه ايه : ااااااه وبدأو في رفعها وتنزيلها علي ازبارهم بسرعه حتي زاغت عيونها من كثره ما جاءت شهوتها ولم يرحمو محنتها فكان عادل يمص شفايفها بغباء وسمير يمص رقبتها وايه في عالم تاني ايه : ااااه ااااه ااااه ااااه وجاءت حبيبه ومسكت بزاز ايه وبدأت تمص وتعض حلماتها ومن كتر هيجان عادل وسمير تلاقت شفايفهم وبدأو في مص وعض شفايف بعض وزبر عادل يفشخ كس ايه وزبر سمير في خرم طيزها ويد عادل تفتح له طيزها حتي يخترقها بزبره شويه ونزلو ايه من على ايديهم وارتمت على الارض ترتجف وتهتز من كثره المتعه ونام سمير علي ظهره وجلست حبيبه على زبره بطيزها وجاء عادل ورفع رجليها وادخل زبره في كسها وبدأو ينيكو جامد بكل قوه حبيبه : ااااه ااااه نيكوني قطعوني من ازباركم ااااه ااااه نيكوني وخلو ازباركم تفشخني انا لبوتكم وشرموطتكم شويه وجلست حبيبه امام سمير وجلست ايه امام عادل وارتفعت اهات عادل وسمير وهم يدعكو ازبارهم حتى نطرو لبنهم على وجه وبزاز حبيبه وايه واحتضنت ايه حبيبه وبدأو يلحسو بعض وابتلعو كل اللبن واحتضن كل واحد خطيبته ونام في حضنها نروح عند سهام وشيماء ركبين مع هاني سواق التاكسي وراجعين من اوردر سهام : بس ايه الليله دي الناس دي بتدفع فلوس لمزاجهم حتى لو منكوش شيماء : هما العرب كده فلوس وبس هاني : هو ايه اللي حصل سهام : حفله سته عرب وخلونا رقصنا لما اتهلكنا وحسبونا وبس محدش لمسنا هاني : وطبعا المكن نار شيماء : ده المكن هينفجر هاني : انا في الخدمه سهام : عندي فكره شيماء : ايه هي سهام : تعرفي عنوان شقه استاذ سعد شيماء : اكيد دانا اتنكت فيها مرتين سهام : طب ياله على هناك شيماء : طب مش ناخد شويه فسفور احسن الراجل يموت مننا ده كان بيفرفر مني وانتي اول مره ونفسه فيكي يعني هيموت سهام : خلاص هتلنا ياهاني شويه سمك وجمبري واعمل حسابك معانا جاب هاني الاكل ووصل عماره الاستاذ سعد وطلعو وخبطو ع الباب كتير لحد ما فتح استاذ سعد ودخلو واستاذ سعد مش على بعضه سهام : ازيك ياسعد سعد : استاذه سهام وميس شيماء شيماء : مالك ياراجل مش على بعضك سعد : اصل الزياره جت فجأه سهام : اصلنا كنا بنتمشه مع الاسطى هاني بالتاكسي فقولنا نزورك ونقضي باقي الليله عندك سعد : وملقتوش غير النهارده شيماء : شكل في حد معاك سعد : اصل شيماء : وشكلها مخلصه عليك مشيت شيماء على اوضه النوم اللي عارفاها ودخلت لقت مدام سالي خطيبه سعد نايمه في السرير فقومتها وحضنيتها وشالت الملايه من عليها وخرجت بيها ملط شيماء : ده محدش غريب ياسوسو دي مدام سالي سالي : ازيك ياسوسو وصف سالي " ست في اواخر الاربعينات جميله وشعرها اصفر وجسمها بلدي قمحاويه وبزازها قد البرتقانه وحلمت صدرها بني غامق فخادها كبيره عندها طياز كبيره خرمها بني غامق وكسها كبير ولونه بني غامق وزنبورها كبير وظاهر وعندها شفايف كس كبيره " سهام : حبيبتي دي هتبقا ليله عسل واقف هاني مبرق لجسم سالي سهام : مالك في ايه يا سعد متخافش جيبالك فسفور عشان تسند نفسك وانت اكيد مظبط نفسك بحاجه سالي : بصراحه مظبط نفسه ع الاخر سهام : اقدملكم هاني صديق لينا واقدملك ياهاني استاذ سعد زميلنا في المدرسه ومدام سالي خطيبته بدات شيماء تفرش الاكل ع السفره وقعدو ياكلو وقعدت سالي زي مهي ملط سهام : مالك ياهاني هتاكل سالي بعينك هاني : بصراحه حته بلدي نار شيماء : اعتبرها بتاعتك ياحبيبي سالي : سوسو ابوس رجلك انا هي مره واتبهدلت من احمد جوز بنتك ولما سعد خطبني والطريقه اللي بيعاملني بيها قولت هو وبس لكن لو عشان قعدت معاكم عريانه هتفهمو غلط هي شوشو اللي قالتلي هنقعد مع بعض بس فبلاش سهام : بس انتي عجبتي دلوقتي هنعمل ايه سالي : معرفش اتصرفو سهام : تعرفي سعد خدني بوسه في المدرسه هي اللي جبتني هنا سالي : بس انا مش عايزه حد يلمسني غير سعد خلاص شيماء : بس طلما سعد عايز سهام يبقا مش هيرفض ليها طلب صح سهام : ايه رايك ياسعد سعد : اعتبرو سالي بتاعتكم اعملو فيها اللي يحلالكم سهام : ياله ياسالي قومي اغسلي ايدك وبقك وتعالي سالي قامت ودخلت الحمام سهام لهاني : انا عايزاك عربجي عايزه سالي دي تخرج من تحت زبرك متفرتكه اول ما تخرج من الحمام تدخل انت وتطلع تخودها من شعرها وتدخل الاوضه رجعت سالي من الحمام وقعدت وقام هاني دخل الحمام ورجع مسك سالي من شعرها وخدها ودخل الاوضه وقامت سهام وشيماء لمو السفره ودخلو الحمام وخرجو سهام : اغسل ايدك ياسعد وتعال ورانا ع الاوضه دخلت سهام وشيماء الاوضه فوجدو سالي تجلس على الارض امام هاني وتمص زبره في فمها وهاني ينيكها في فمها بغباء ومسكها من رقبتها وضربها بالقلم سهام : ياهاني ياجامد ايوه كده شيماء : عاقبها عشان قالت لا وعزت عليك كسها قلعو سهام وشيماء ملابسهم شيماء : واحشتيني ياسوسو سهام : وانتي ياشوشو بصراحه تعبانه عليكي قوي بدأت سهام وشيماء يحضنو بعض ويبوسو شفايف بعض ويمصو شفايف بعض ويلعبو في جسم بعض ويلعبو في بزاز بعض ونامت سهام على السرير وجلست شيماء عليها وكانت شيماء تأكل شفايف سهام وسهام لا تتوقف عن التأوهات والتمحن وبدأت شيماء تلعب في بزاز سهام الكبيره وبدأت سهام هي الأخرى في اللعب في بزاز شيماء سهام : امممم اي امممم شيماء : امممم احححح مسك هاني سالي وقومها ونيمها على السرير على وشها ورجلها على الارض ووضع يده على طيزها وحركها بشكل دائري وغرس أصابعه بين الفخدتين الكبيرتين وادخل صباعه وبعبصها وزاد في غرسه حتى دخل كامل شيماء : من حركاتك على طيزها كده شكلك بتعشق الطيز ياهاني هاني : وبموت فيها جدا سهام : حظك ياسالي هيفشخهالك سالي : طب انا تحت امرك بس براحه عليا نام هاني فوق سالي وبدء يمص رقبتها من الخلف هاني : ما أحلى طيزك ياسالي ايه الطيز اللبن دي وبدأ يدعك بزازها ونزل يبوس في ظهرها حتى وصل الى طيزها وبدء يلحس خرم طيزها وفتح رجليها ومد لسانه الى أن وصل الى شفرات كسها وبدء يمص بكل قوه ويدخلهم في فمه وبدء يمص زنبورها ويدخل لسانه في كسها ووضع صباعه في خرم طيزها واستمر يعتصر زنبورها بلسانه وأسنانه حتى هاجت سالي وبدات تصرخ من الهيجان واللذه سالي : اه اه اي احححح اه اف اي نامت شيماء فوق سهام عكس بعض وبدات تمص شفايف كسها وبدأت سهام في مص شفايف كس شيماء الكبيره سهام : امممممم شيماء : امممممم رفع هاني طيز سالي من الوسط لتكون امام زبره الاسود الكبير وباعد بين رجليها اكتر ووضع زبره على شفرات كسها من الخلف وبدء يحرك رأس زبره بشكل مثير على شفرات كسها من الأسفل الى الأعلى ثم العكس سالي: اه اه اي اي كان كسها مبتلا تماما ومفتوح لاستقبال زبر هاني فدفعه فدخلت رأسه الكبيره لتفتح المجال لتوغل زبره بسهوله داخل كسها كاملا سالي : ااااااه انبهر هاني لابتلاع كس سالي لكامل زبره وأبدى دهشته هاني : يخرب بيتك ياسالي ايه الشارع ده سهام : شرموطه وعامله محترمه هاني : دي بلعته كله مره واحده شيماء : طلعتي شرموطه ياسالي سالي : هقولكم كل حاجه بس خليه ينكني براحه شيماء : قولي الاول وهخليه رومانسي سالي : انا جوز بنتي بينكني سهام : حلو قوي الكلام ده فرتكها ياهاني هاج هاني من كلام سالي ورفع طيزها وبدأ ينيكها بكل قوه وسالي تطلق الآهات سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه وهاني كلما سمع اهاتها زاد من عنف نيكه لها وارتعشت من ذلك النيك المبرح عده مرات فوضع أصبعه في خرم طيزها واخذ يدعك خرم طيزها وينيكها بعنف في كسها حتى ارتعشت سالي : ااااه ااااه براحه حرام عليك انا مش قدك هاني : الشرموطه قد اي حاجه دخل سعد من باب الاوضه وبدء يقلع ملابسه سعد : معلش بقا ياسالي نيكه سعيده اصل نيك سهام ميتعوضش راح سعد امام كس سهام وشفايف شيماء فمسكت شيماء زبره وبدأت تدعك زبره وببطئ لحست رأس زبره وبدأت تدفعه عميقاً في فمها وقامت سهام وأقتربت بشفتيها من شفايف سعد وتبادلا القبلات وبدء سعد يلعب في بزاز سهام شويه ونام سعد على السرير بجوار سالي وصعدت شيماء ووضعت كسها على وجه سعد وبدء يلحس كسها ويمص شفراتها ويدخل لسانه في كسها وبدأت شيماء تتأوه من المتعه شيماء : اه اي امممم وسهام تمص زبر سعد بكل قوه وقامت ببطئ وجلست على زبره بكسها وبدات تتراقص عليه وتصعد وتنزل وجابت شيماء شهوتها ونزلتها في فم سعد وسهام تنيك نفسها بزبر سعد بكل قوه سهام : اه اه اه اه شيماء : امممم اي امممم اه أخرج هاني زبره من كس سالي وقرب رأس زبره من خرم طيزها وبدء يضغط بالرأس ودفعه داخل طيزها فانزلق بسرعه في أعماق طيز سالي فرفع هاني طيزها أكثر فدخل زبره في فتحه طيزها كامل سالي : ااااااه هاني : ده كمان شارع سهام : فرتكها ياهاني مترحمهاش هاني : ده بلع زبري زاد هاني من عنف نيكه لسالي وزادت أصوات اهات سالي سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه قامت سهام من على زبر سعد فقام سعد وسحب شيماء ونيمها على ظهرها ورفع رجلها وادخل زبره في كسها وبدء ينيك بكل قوه شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه جلست سهام على وجه شيماء بكسها عشان تمصه وبدأت شيماء تمصه بكل قوه سهام : اه امممم اي امممم استلقى هاني على طرف السرير وزبره منتصب وجلست سالي على زبره بكسها وبدء هاني ينيك سالي بكل قوه سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه وبدء هاني يهدا وسالي تتلوى على زبره وهو ممسك بطيزها وهي ترفعها وتنزلها بكل قوه هاني : متيجي ياسعد تنيك الطيز الجامده دي سهام : روح ياسعد نيك سالي زوجي مع هاني قام سعد وكان زبره منتصب فمسك هاني طيز سالي جامد ووقف سعد خلف سالي وبدء يدخل زبره في كس سالي مع هاني فصرخت سالي سالي : ااااااه ابوس ايدك بلاش لم يتوقف سعد ودفع زبره بقوة أكبر وبعد شويه نجح أن يخلق لزبره مساحة في كس سالي وأصبح كسها يحتوي على زبرين أثنين في داخله كلا الزبرين يحتكان في بعضهما البعض في كسها وهي تصرخ سالي : ااااااه حرام عليكم ارحموني بدء سعد ينيك بقوه وهاني امامه ينيك بكل قوه وسالي تصرخ سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه وسهام تنام فوق شيماء بالعكس وتمص كسها وشيماء تاكل كس سهام شويه وسحب سعد زبره ودخله في طيز سالي وناك جامد سالي : ااااه ااااه ااااه ااااه شويه وقام سعد وادخل زبره في كس سهام وهاني ادخل زبره في كس شيماء وهما نيمين فوق بعض وناكه بسرعه وشويه وبدلو وناك سعد شيماء وناك هاني سهام سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه شيماء : ااااه ااااه ااااه ااااه قام سعد وهاني وجلست سهام وشيماء وسالي امامهم وهم بيدعكو ازبارهم وانزلو اللبن على وجههم وبزازهم وبدأو يلحسو اللبن من على بعض سهام : من دلوقتي انتي من حريمي سالي : وانا تحت امرك ياسوسو نكمل الجزء القادم مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ الجزء الثامن احداث الجزء السابق عادل وخطيبته حبيبه وسمير وخطيبته ايه عملو تبادل مع بعض واستاذ سعد وخطيبته سالي عملو حفله نيك جماعي مع سهام وشيماء والمؤلف احمد صاروخ سارح بأفكاره وخياله لأبعد حدود هنشوف ايه هيحصل الجزء ده صحيت سهام الصبح على رنة موبايلها وكان علي سهام : الو علي : صباح الخير على اجمل ورده سهام : صباح العسل ياعلي علي : انا جيلك افطر معاكي سهام : انا عندي مدرسه علي : مفيش مدرسه سهام : يبقا مفيش مدرسه علي : ايوه كده سهام : بس كريم وندى هنا علي : هندخل نفطر في اوضه النوم سهام : طب لما تيجي رنلي قفلت سهام السكه وخرجت من الاوضه دخلت الحمام ولما رجعت من الحمام سشورت شعرها وعملت مكياج ومسكت العلبه اللي جيبهالها علي وعملت منها على كسها وافخادها وعطرت جسمها كله بعطر فرنسي رومانسي ولبست الفستان الاخضر الذي يظهر مفاتن جسدها كله واتصلت بشيماء سهام : شوشو حبي شيماء : ايه ياقلبي سهام : انا مش هنزل النهارده شيماء : طالعه اوردر ولا تعبانه سهام : الاوردر جايلي البيت شيماء : ده ازاي يعني هتجيبي رجاله بيتك وتفضحينا سهام : علي هينكني شيماء : طب راعي مشاعري واعزميني سهام : متخافيش قريب هتبقي تحته شيماء : ماشي ياشوشو انا كمان مش هنزل سهام : ليه بقا شيماء : يمكن تتصلي بيا وتقوليلي تعالي سهام : ماشي ياله باي ودخلت تبص على كريم لقيته نايم وحسناء في حضنه ودخلت على ندى لقيتها نايمه ورن تليفونها وكان علي سهام : وصلت علي : انا طالع قفلت السكه واتجهت لباب الشقه وفتحت له ودخل يصفر علي : وااااو ماهذا الجمال صاروخ ياسوسو واقترب منها وجذبها الى حضنه وأحست بجسده يلصق بجسدها وزبره يحتك بكسها وعانقها في بوسه طويله تلهب مشاعرها وتشعل الشهوة في جسدها وشعرت بان ساقيها لم تعد تتحملان جسدها ليبدأ جسدها فى الترنح سهام : مش مستحمله اكثر من كده ارحمني مش قادره ويشعر علي بانها سوف تقع على الارض فيسرع ويحملها بين ذراعيه قبل ان تقع على الارض علي : اين غرفه النوم اشارت له بيديها ليدخل بها ويضعها على السرير علي : انا بقا جيبلك فينو سخن ولانشون وجبنه وحبه زيتون وشيبسي وهناكل ونشرب عصير وهعملك ليله نار سهام : هتخلي البت تزعل مني اني خليتك بتاعي علي : متخافيش مش هتعرف اني جيت بعد الاكل اقترب منها علي وقلعها فستانها لتصبح عاريه امامه ويضع شفايفه على شفايفها ويبوسها ومن شفايفها الى وجهها وينزل لاسفل ليصل الى بزازها ويمرر لسانه على حلمتها الممحونه الكبيره ويلحس فيها ويشتد انتصابها لتعلن له عن هيجان سهام ورغبتها فيه ويمصها ويضعها بين شفتيه ويرتفع صوتها سهام : اه اامممم اي اه امممم وتخرج من فمها أصوات وآهات وتنهدات تعلن له عن انهيارها التام واستسلامها له بل واستعدادها الكامل لاستقبال زبره في داخلها سهام : اه اامممم اي اي بعد ذلك بدا في دغدغه جسمها من كل اتجاه بشفايفه يمص ويلحس ومازالت عيناها مغلقتان ومازالت تسبح فى دنيا من الخيال والجمال وتتملكها الشهوة وتسيطر على جسدها وينزل إلى الأسفل ويمرر لسانه على جسدها ويلحس بطنها وصرتها وينزل إلى كسها ويقرب انفه من كسها ويشم عبير كسها ويرفع وجهه علي : ايه الريحه الحلوه دي ويقترب من كسها ويضع لسانه ويلمس كسها وتخرج من انفه أنفاس حارة تلهبها وتزيدها اشتعالا ويضع لسانه بين اشفارها ويصعد بلسانه ويلمس زنبورها في حركة دائريه ليزداد كسها اشتعالا وتزداد حركة لسانه ليرتعش جسدها عدة رعشات متتاليه معلنا عن وصولها الى اللذه والقمه ويزرف كسها ماء شهوته ويخرج الماء منه وينساب مع كل رعشة من جسدها ليستقبله علي على لسانه ويشرب من رحيق كسها سهام : اااااه علي : انا لم اذق من قبل ألذ ولا اطعم من كدا ويقف علي ويقلع ملابسه ويقرب زبره من وجهها وتمد سهام يداها وتخلع البوكسر وتستمتع بزبره امام وجهها تنظر اليه وتخرج لسانها لتتذوقه وتمرر لسانها على زبره من اعلى لاسفل وتمسك به بين يديها وتفتح فمها لاستقبال زبر علي المتصلب داخل فمها وتمصه وتستمتع به داخل فمها فهي تحب متعه الزبر في الفم فهي تحس بدغدغه في فمها من المص ويتحرك علي ليقلب جسده ليضع وجهه مقابل كسها ويلحس فى كسها ويدخل لسانه داخل كسها وينيكها بلسانه وتسرع سهام فى مص زبره وتنتشى من زبره ومن لحسه لكسها ومن لسانه الداخل جوه كسها وأرتعشت من جديد معلنه عن وصولها الى النشوة ويذرف كسها ماء شهوتها من جديد انهارا وتتواصل رعشاتها ويتشنج جسمها سهام : اه اه اه اممممم اي ليسحب علي زبره من فمها ويقلب نفسه ويدخل بجسمه بين افخادها وينظر لكسها المفتوح امام عينيه علي : ايه الجمال ده مددت سهام يديها تسحبه عليها ليبدا في مص شفتيها ورقبتها وخدودها وينزل لبزازها يمص حلمه ويفرك اخري واحست بزبره يخبط على كسها مما يثيرها يمسك علي زبره بيده ويبدا يعذب كسها يفرش به طلوع ونزول وسهام ليس لها غير الاه والاح وتتلوى تحت رحمة زبره سهام : اه اح اي اممم اااه الى ان ارتعشت وهو استغل رعشتها وضغط زبره داخل كسها ليتزحلق مع نزول شهوتها الي داخل كسها سهام : ااااه ايييي ليترك علي زبره ويطلع يهمس باذنيها ويلحسها علي : يعجبك سهام اه بدا علي يطلع وينزل فوقها بشويش وهو يتغزل في جسمها وجمالها ومحنتها وحرارتها وهو يمص ويلحس كل ما يقابله بفمه من جسدها الى ان استقر على رقبتها يبوس ويلحس فيها فشدت على راسه فبدا علي يمص بقوه سهام : اه اح اممممم ويحرك زبره في كسها وسهام تنتشي اكثر وهو يمص سهام : اي اي اه احححح علي تشنج جسم سهام وسحبت راس علي على فمها تمتص شفتيه وهي تتلذذ وتعطيه لسانها يمصه علي : اه مااحلى ريقك سحب نفسه وزبره في كسها ورفع رجلها اليمنى ويدخل زبره في كسها ويخرجه ويبوس رجلها المرفوعه ويزيد في دكه لكسها ويضرب بيده فلقتها المرفوعه بقوه وسهام تصيح وتنهج تحت ضربات زبره لكسها ويده على طيزها سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه عدا الوقت وهما على هذا الوضع الى ان قام علي وهو يقلبها ورفع علي طيزها الى فوق وضع الدوجي وادخل زبره في كسها سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه بدا يدك كسها بقوه وسهام تنتشي اكثر فاكثر وهي تتاوه سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه ارتعشت بقوه وانبطحت على السرير وهو فوقها وزبره لازال بداخلها تنهج من التعب والنشوه وهو فوقها يلحس ضهرها ورقبتها من الخلف ولازال زبره يشق كسها دخول وخروج وهدي شويه علي : انقلبي عايز حضنك وقام عنها وانقلبت له ونام فوقها وادخل زبره في كسها وهو يمص شفايفها برومانسيه ويتمتم علي : احبك اعشقك لم اذق هذه المتعه مع اي امراه قبلك سهام : يسلام وندى علي : هههههه لسه معندهاش خبره سهام : احكي لي عملت فيها ايه اخر مره علي : لازم سهام : اه جه علي عند اذنيها وهمس : يعجبك سهام : اه علي : بتحسي بايه لما احكي عنها سهام : مش شغلك علي : مش هحكي الا لما تقولي بتحسي بايه ودق زبره في كسها سهام : اه احس بمتعه واثاره وانتشي علي : ياقلبي عليكي يثيرك لما اقول واحكي لك عنها سهام : اه وهو يدق زبره فيها بشويش علي : بعدما دخلت ندى عندي قمت وحضنتها وانا امص شفتها الى ان وقفتها على الجدار مثلك والتهم شفتها ورقبتها وضغط زبري على كسها ويحرك زبره دخول وخروج بكس سهام سهام : اه علي : وهي تتاوه اه اه اح حسيت بمحنتها وسحبت فستانها وبان لي بزازها سهام : ما في برا علي : لا ولا اندر انا طلبت منها ذلك مثلك تماما سهام : اه وبعدين علي : مسكت يدها وحطيتها على زبري مسكت زبري بقوه تفركه حسيت ان البنت مولعه وزدت في مصي لفمها واذنها ولسانها وبزازها من حلمه الى الاخرى وسهام تزيد نشوتها وهو يحكي يكمل علي : رفعت فستانها ونزلت على ركبي انظر الي كسها الوردي اه ياسوسو على حلاوته ضربته سهام على كتفه بدلع يكمل علي : ورفعت رجل شويه ودخلت راسي بين فخادها ودخلت لساني بين اشفارها اتذوق شهد رحيق كسها امممم مااحلاه وهي تشد راسي اكثر الى كسها وتقول اي اي اح اح واكل كسها اكل وتزيد في تاوهاتها ارتعشت سهام وهو يدخل زبره فيها وهي تتخيل كيف يفعل في بنتها يكمل علي : جابت شهوتها على لساني ولحستها كلها وقمت ونزلت البوكسر وحطيت يدها على زبري تدلكه بقوه وانا امص شفيفها وبزازها وهي تسحب زبري الى كسها عرفت ماذا تريد فرفعت رجل وحطيت زبري على كسها ودخلت بين شفايف كسها وبدأت افرشها فوق وتحت وهي ترتعش من المحنه ويزيد علي في دفع زبره بكس سهام اسكرها واثارها ذلك سهام : زيد نيك ااااه بدا يدك كسها بقوه ويحكي وبدات سهام تتشنج حس بيها علي وزاد نيك ارتعشت وهو ارتعش فوقها وجاب لبنه في اعماق كسها احست سهام بحرارته تلسع كسها سهام : اه اه اح ايييييي وتشد سهام جسم علي عليها وهو يقبلها علي : روعه متعه نار بعد شويه سحب نفسه ومدت سهام يداها لتمسح لبنه المتسرب من كسها لتلحسه وجه علي جانبها على السرير علي : لحظه وقام جاب سجاير من جيبه وجه جنبها مره اخرى وتمدد وولع سيجاره وقرب شفيفه من شفايفها وبدا يمصها طعم الدخان على فمه اعجبها طعمه صار يشفط الدخان ويحط فمه على فمها يفرغ فيه الدخان علي : عجبك سهام : اه علي : خدي اشربي وقرب السيجاره من فمها وحط كعبها بين شفايفها شفطت منها سهام علي : حلو سهام : اه وشفته ورا اخرى خلصت السيجاره قام علي ولع واحده ثانيه اعطاها لسهام سهام : ايوه بقا علي : المره الجايه هجيب بيره وحشيش وهظبتك وقام يمص شفتيها علي : ايه رايك سهام : انت مجرم صارت تدخن وهو كمان ولع له اخرى سهام : انا بحب انام معاك علي : انتي سيبي نفسك ليا وانا امتعك احلى متعه عمرك ماعرفتيها سهام : ياسلام وليه انا بالذات علي : صراحه انتي مثيره وجميله جدا وبحس انك فري سهام : يعني ايه فري علي : مو معقده مثل بعض الحريم سهام : امممم علي : فيه ايه سهام : بحبك قرب علي منها يلتهم شفتيها ومسك يدها حطها على زبره سهام : ماكملت لي قصتك مع ندى علي : ابدا رحنا على الكنبه واعطيتها زبري تمصه فتحت سهام عيونها بقوه : ونزلت مصت زبره علي : اه وهي في منتهى المحنه سهام : وااااو علي : في ايه سهام : جريئه علي : هذا اللي احبه في المراه سهام : طيب وبعدين علي : مصته جامد جدا وسهام تفحص زبره الذي انتصب في يديها علي : قمت وفشختها على الكنبه افرش لها بزبري وهي منتشيه على الاخر الي ان نزلت بين اشفارها الصغار سهام : اه منك ونكتها علي : دانا فشختها سهام : جامد علي : جامد جدا شالت يديها من زبره وضربته على صدره سهام : مفتري علي : هههههههههه سهام : هههههههههه مسكت سهام زبر علي تدعكه وحطيت راسها على صدره وهو يلعب في شعرها سهام : ااااه علي : مالك سهام : انا سعيده ياعلي وانا في حضنك علي : اتمتعتي سهام : الى اعلى درجه علي : ولسه انتي بس اسمعي كلامي وانا هخليكي تدوقي من متع الدنيا اللى ما شفتيها سهام : انا متعتي وانا في احضانك ولسه يديها تدعك زبر علي اللي هو الان في كامل انتصابه فسحبها وهو ينظر في عيناها علي : انا احبك اعشقك اعشق التراب الي تمشي عليه ساجعلك ملكه زمانك بدأت سهام يداها تلامس ظهر علي وهو يحسس عليها ثم ابعدها قليلاً ونظر بعيناها ومن ثم اقترب بهدوء حتى التصقت شفاتاهم ببعضها البعض وما ان حرك شفتاه على شفاتاها حتى اخذتهم سكره عنيفه من البوسه اخذ شفتاها السفلى وبدأ يرضع بها ثم تناولت سهام شفتاه وبادلته الرضاعه وانزلها على ظهرها على السرير ونام على صدرها وشفتاه ممسكتان بشفتاها ثم بدأ يقبل رقبتها ولا شعورياً اصبحت تتاوه سهام : اه اااه اااي ااااممم اح نزل علي بين بزازها بشفتاه وامسك بهما بيديه واصبح يدعك بهما ثم اطبقت شفتاه على حلمتها اليمني واخذ يرضع بها والبز الاخر بقبضته الاخرى ثم نزل تقبيلاً ببطنها حتى وصل الى كسها ثم سبها عندما رأه علي : هذا وحش وليس كس انه ضخم وبدأ يقبل به كالمجنون وامسك بشفرات كسها الكبيره جدا بشفتيه وهو يمص بهما اثارها وهز كيانها وامسكت بشعره تشد برأسه على كسها ليرضع اكثر ثم ازاح قطعة اللحم التي تغطي زنبورها واخذ يرضع به عندها اصبحت قدماها يضربان ببعضهما البعض وكانت تشاهد شاربه غرقان بلبن كسها امسكت بزبره وكان منتصباً امسكته بيديها لتتحسسه كان كالحديد كان علي واقفاً الى جانب السرير انزلت قدميها من على السرير وجلست بين اقدامه وبدات تدخل زبره الحار جداً بفمها واخذت تمص به وترضع ممسكه بيد زبره واليد الاخرى كانت تداعب بيضانه الكبيره ايضاً وما هي الا لحظات حتى دفعها على ضهرها ورفع قدماها ودخل بين فخديها وغرس زبره بكسها سهام : ااااااااااااه ما اشهى زبرك ادخله كله ادخله علي حتى كادت تشعر به يخرج من بقها واخذ يدك كسها وبيضانه تضرب بخرم طيزها والتهمت شفتاه بجنون وهي تصيح سهام : ااااه انت زوجي انت رجلي انت دكري ااااه اثرته بهذه الكلمات هدى سرعه نيكه وهو يمتص شفتاها في حنان علي : يعجبك زبري وهو يدخل زبره في كسها بالراحه ويخرجه سهام : اه علي : ايه يعجبك فيه ويرجع يبوسها في وجهها ورقبتها سهام : حجمه انه عريض وطويل ويمتعني علي : طيب فيه رجال عندهم اكبر مني سهام : مااعتقد فيه اكبر من زبرك وهو ينيكها بشويش ويهمس في اذنها : لا في واحد صاحبي زبره اكبر سهام : وانت ازاي عرفت ان صاحبك زبره اكبر علي : هذا صديقي كان يدرس معي وكنا ننيك بنات انا هو سهام : وااااو امام بعض علي : اه ايه اللي فيها سهام : انتم مجانيين علي : شوفي اوريكي وسحب تليفونه وفتح الصور علي : شوفي نظرت سهام : واااااو دا مو زب بني ادم لو دخل في الواحده بيموتها علي : بالعكس بيمتعها احلى متعه وهو يدفع زبره فيها وكانه يثيرها على زبر صاحبه علي : ايه رايك تجربيه ضربته على كتفه : وانت بترضى علي : وايه فيها اذا كان بيمتعك سهام : انا متعتي معك انت وبس علي بهمس : بالعكس انتي فرس عليكي جسم كله انوثه واثاره وشهوتك مرتفعه ويحلم بها اكثر من رجل سهام : وليه كنت معترض لما عرفت ان كريم واحمد ناكو امك شرين واختك مروه علي : كنت متفاجئ بس سهام : ودلوقتي علي : بينا اتفاق ع الانفتاح والتحرر هيجها وهو يزيد في سرعه نيكه لها واصبحت تشعر به ينتفض بين يديها وهو يصرخ علي : ااااه انتي اجمل انثى رأيتها بحياتي كان يقول ذلك وبراكين لبن زبره تنفجر بكسها كانه كعصفورين ينتفضو مع بعضهم البعض حتى انهى تلك السيول من زبره داخل كسها ثم نام على صدرها كان متعرقاً جداً اصبحت تلعب له بشعره وهو نائم على صدرها وزبره ما زال بكسها علي : ااااااه ياسوسو انتي متعه سهام : انبسطت علي : جدا جدا جدا سهام : وانا مبسوطه كمان رفع راسه واتجه الى شفايفها يقبلها وخدودها وعيونها ويلعب بصوابعه على حلمات صدرها علي : اسمعي سهام : قول حبي علي : انتي لازم من بكره تخرجي معي سهام : فين علي : نتمشى نروح اي حته سهام : اقول ايه لندى علي : عادي متعرفهاش سهام : اه ياشيطان مجهز كل شي علي : كله عشانك عايزك تنبسطي وتتمتعي لما احس انك مبسوطه وفرحانه اشعر بسعاده كبيره حضنته سهام : للدرجه دي تحبني ياعلي علي : اقسم لك بكل ماهو غالي بان حبي لك فوق الخيال حضنته اكثر سهام : وانا احبك اكثر ياعلي انت ماتعرف معزتك عندي علي وهو يقبلها : ياحبي انتي تصدقين اني لا اتكلم مع اي حد في خصوصياتي الا معك سهام : ليه علي : احس انك تفهميني وانا وانتي جسد واحد شعرت سهام بفرح وسرور من كلامه : حبي لك ياعلي قام من على صدرها وحط راسه على المخده مقابل وجهها ويمد يده يتحسس شفتاها السفلى بصوابعه وعينه في عيناها علي : عيونك قتاله ساحره سهام : لكم واحده قلت هذا الكلام قبلي علي : انا اعترف اني عرفت كثير قبلك لكن انتي غيرهم سهام : باين عليك مقطع السمكه وديلها كنت فين تقابلهم علي : عندنا شقه انا وصاحبي اللي وريتك صورته مسمينها شقه الكيف ههههههه سهام : يعني تقابلو فيها بنات علي : من يوم ما عرفتكم ماعاشرت فتاه بس اروح اكيف سهام : وش تكيف علي : معسل وشراب سهام :انت بتشرب علي : اه ايه فيكي خفتي كدا سهام : بصراحه بعض الاحيان اخاف من تصرفاتك علي : لا تخافين بنتك بتنبسط معي وعلى فكره هي تعرف اني اشرب انا قلت لها وكمان قلت لها عندما نتزوج بتشربين معي سهام : لا انت مجنون مانت طبيعي هتشرب البنت علي : ياعيوني انا احب الحريه احب الانفتاح واحب ان زوجتي او صديقتي انها تكون منفتحه تحب الحياه مو منغلقه سارت سهام متفاجئه من كلامه : كيف يعني علي : تدخن تشرب معسل تشرب تلبس القصير والعريان سهام : ايوه وتتناك علي : اه عادي احنا متفقين اذا اعجبها رجل ونفسها في ليه ماتستمتع سهام : يعني لو ندى نامت مع غيرك بترضى علي : اه اذا هذا الشئ يسعدها المهم ان قلبها ليا انا وانتي اتفقتي معايا هنعمل تبادل سهام : طيب وترضى على امك علي : اه عادي جدا طيب مانتي خلتيها اتناكت عادي بقولك شئ يمكن ماتصدقيه سهام : قول علي : اختي مروه على علاقه بصديقي حسن سهام : اختك اللي هتبقا مرات ابني علي : اه سهام : وعادي عندك علي : حريه شخصيه مدام هما مستمتعين مع بعض سهام : ماانت فتحتهاله علي : وبيتمتعو ببعض سهام : بس احنا متفقين اي حاجه زي دي بعد الجواز علي : وانا عند وعدي وهو ينزل بيده اليسرى على كسها يداعبه بطرف صوابعه انه يعرف موضع اثارتها فتحت له رجلها اكثر وقفلت عيونها فقرب من اذنها يهمس : ما احلى المراه وهي تتمتع باكثر من زبر ويلحس اذنيها فاثارها كلامه فمسكت زبره تدعكه حس باثارتها فهمس في اذنيها : تخيلي ندى وهي في حضن حسن عريانه وهو يمص شفايفها وبزازها ويدك كسها بزبره العملاق وهي تحته تصيح من الشهوه والمتعه والشبق ويضغط على زنبرها يدعكه بقوه سهام : ااااااااااه علي : نسيت اقولك انا نكت حسناء خطيبه كريم سهام : ده حصل وانت بتوصلها طبعا علي : وفشخت كسها سهام : انت وصاحبك علي : لا لوحدي في العربيه سهام : مش اتفقنا تصبر وكله هيكون ملكك علي : هي اللي مصبريتش سهام : ازاي علي : لو مكنتش نكتها كانت اغتصبتني سهام : كانت هايجه علي : هايجه بجنون جابت سهام شهوتها على يده وتضغط بفخودها بقوه على يده وتشد على زبره بيديها بقوه وهو يمص شفتيها بكل قوته وارتخى جسمها وهو انتقل بفمه الى حلماتها المتصلبه يرضعهم ويلاعبهم بلسانه سحبته سهام عليها وتمص شفايفه ليرفع علي جسمه عايز يدخل زبره في كسها سهام : مش كفايه عايزه اقوم استحمه العيال هتصحه سحبت نفسها من تحته وقامت تناولت منشفه وخرجت من الاوضه ودخلت الحمام ما ان فتحت الماء على نفسها لتراه يتسلل خلفها ويحضنها من الخلف وزبره بين فلقه طيزها التفتت له سهام : انت لا تشبع علي : انا لا اشبع من الجمال دخلو تحت الماء وهو يدلك بزازها وحلماتها بيديه الاثنين ويمص رقبتها من الخلف وتسللت احدى يديه الى كسها يفركه ويضربه بيده ضربات تثيرها ميلت راسها على كتفه تتوجع سهام : اااااااه ادارها يلتهم شفتاها وزبره كالعمود تشعر به على كسها تحت الماء فمسك علي زبره يفرش به كسها طلوع ونزول سهام بتفكير " اه ياعلي ماذا تفعل بي انك تعذبني تثيرني لحد الجنون " رفع علي احدى رجلي سهام على طرف البانيو وينزل براسه تحت عند كسها يرتشفه ويمصه بل ياكله اكل ويركز على زنبورها بلسانه يحركه عليه شويه ويمتصه بشفتيه شويه فتدفع سهام بكسها الى فمه اكثر تريد المزيد سهام : ااااه تسرح سهام وشهوتها تنزل على فمه " اه لهذه الشهوه والمتعه التي نلتها اليوم " وقام علي ونزلت سهام على زبره تمصه في جنون وتلحس بيضانه وتسمعه يتاوه علي : اه اه تزيد سهام مصها له الى ان قومها ورفع احدى رجليها ودفع بزبره داخل كسها تحت الماء سهام : ااااه ما اجمل النيك تحت الماء وترى سهام زبره يدخل ويخرج في كسها في المرايه تزداد نشوه واثاره يرفعها علي على يديه وهي تمسك رقبته وعلي ماسك فخادها يرفع جسمها وينزله على زبره وزبره يدخل ويخرج في اعماق كسها سهام : اه اه اه حرام عليك ياعلي هلكتني اه اه اح اح ينزلها ويديرها ويمسك رقبتها ويدفعها لتحت وطيت له ومسكت طرف البانيو بيديها ليدخل زبره في طيزها ويبدا النيك علي : حلو الوضع سهام : اه علي : عجبتك النيكه دي سهام : اه علي : نيك الطيز ده مزاج سهام : وانا حبيته معاك ياقلبي ينيك علي بقوه اكثر ويرفع احدى رجلها حطها على البانيو وهو يمسك طيازها الكبيره وزبره في طيزها ينيكها علي : تخيلي زبر صديقي حسن الان ينيكك سهام : ااااه ااااه ااااه ااااه اثارها لاقصى حد علي : قولي عايزاه يركبني عايزاه ينيكني سهام : اه اه عايزاه يركبني عايزاه ينيكني اه اه اه بدا علي يرتعش وينزل لبنه داخل طيزها وخرج زبره من طيزها ولبنه ينزل من الخرم سهام : انت مجنون علي : انا مجنون بيكي وبمحنتك وشهوتك العارمه سهام : بس اللي بتفكر فيه بعيد عنك انت وصديقك علي : صدقيني هيحصل سهام : ده بعدك وهي تضحك بدلع فحضنها علي : دلعك يعجبني وضربها على طيزها ضربه سهام : خلاص ياعلي كريم وندى هيصحو واستحمو وخرجو دخلو الاوضه يلبسو علي : متنسيش بكره هعدي اخدك اخر النهار سهام : مصمم برضه علي : هيعجبك اليوم جدا سهام : ياعلي علي : هتنبسطي ياسوسو سهام : اللي انت شايفه ياعلي علي : هتوحشيني سهام : وانت اكتر ياروحي وخرج علي وفتحتله سهام ومشي ودخلت الاوضه ونامت ملط على وشها ودخل عليها كريم وحسناء وندى وشيماء كريم : ايه التألق ده ياسوسو دانا صدقتك ندى : انا حسيت اني بشوفك اول مره بتتناكي سهام : يعني عايزني اقوله انا شرموطه ندى : لا خليكي كده لحد ما اتجوزه وهو هيعرف لوحده شيماء : خلاص قوليله صاحبيتي شرموطه سهام : شرموطه ياشوشو حسناء : وهتنامي مع صاحبه سهام : مش هو عايز كده واكني اول مره برضه حسناء : اه صح هو اخته هتبقا مرات ابنك مين انتي عندك غير كريم سهام : هو كريم حسناء : كريم خطيبي اللي لسه متجوزناش خاطب سهام : وهتبقو مكنتين بتوعه يفشخ فيكم عندك مانع حسناء : لا معنديش انا بستفسر بس كريم لندى : بس الواد مظبتلك زبر هينيكك زوجي معاه ندى : ده طلع متحرر يعني هنبادل ونخربها سهام : براحتك بقا بس خلي بالك من نفسك ندى : حاضر ياسوسو كريم : على فكره هو حب يرد نيكي لمروه اخته فناك حسناء خطيبتي بصت ندى لحسناء : اتفجأت انا انه ناك حسناء كريم : وهو بيوصلها نكها في العربيه بس كيفها سهام : بعد متتجوزي الوضع هيختلف وعلي زي احمد بالظبط ندى : هتمتع زي اسماء براحتي وصاحبه هيفشخني شيماء : هيفشخونا كريم : وبيبرشمو هو وصاحبه يعني اللي هتيجي تحتهم هيفرموها سهام : احب ده شيماء : اعشق ده ندى : وانا هتفشخ حسناء : وانا معاكي كريم : وطبعا شوشو هتاخد نصيبها وزياده سهام : شوشو تعبانه عليه جدا ماانت عارف ندى : وانا حبيبي مبيتعبش بيهد اي جمل سهام : انا محتاجه ارتاح عشان الواد هدني كريم : وانا هنزل اوصل حسناء واقعد مع اصحابي عشان بنتك وحسناء كيفوني سهام : انت كنت بتنكهم كريم : يعني ندى تشوف حبيبها بيفشخ امها وتتعب وزبري موجود واسيبها ندى : عملنا اصطباحه سهام : ماشي يابطل ياله سيبوني ارتاح ندى : ماشي ياجمل انت شيماء : سيبوني انا مع الجمل هنام جنبه نروح الشركه عند احمد احمد قاعد ع المكتب وقاعد قدامه اسماء وفاطمه فاطمه : هنسهر فين النهارده احمد : هنسهر بس مش هنعمل زي المره اللي فاتت عشان كنا هنتفضح فاطمه : بس اتمتعنا صح يا اسماء اسماء : اتمتعنا واتهنا بغباء واتفشخنا احمد : انتو شراميط بس النهارده هنسهر ولما نرجع هفشخكم فاطمه : خلاص انا عايزه اروح كباريه احمد : ومالو نروح كباريه اسماء : متنساش عندنا فرح فاطمه : حبه ارقص النهارده للصبح اسماء : وهنشرب ويسكي وكونياك احمد : بعد الفرح هنسكر للصبح زي متحبو فاطمه : تيجو ناخد معانا مصطفى وجيهان اسماء : ياريت ده هيبقا يوم حلو احمد : ايوه كده خلو اليوم يجمد اكتر اسماء : البت جيهان دي مكنه فاطمه : هنرجع مع بعض الفيلا نتمتع احمد : انا تحت امركم اسماء : ايوه ياعم احمد : طب ياله كل واحده تروح على شغلها ونتقابل واحنا مشيين وانا هكلمهم اتفق معاهم نتقابل بليل خرجت اسماء ومعاها فاطمه واتصل احمد بمصطفى صاحبه اللي شغال معاه في الشركه هو ومراته جيهان احمد : فينك ياجامد مصطفى : في مكتبي بخلص شغل احمد : طب النهارده انت وجيهان سهرانين معانا مصطفى : هنروح فين احمد : فاطمه نفسها تروح كباريه مصطفى : نروح ياصاحبي دي هتبقا مليطه نكمل الجزء القادم مع تحياتي المؤلف احمد صاروخ [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
عصر الكلام ( سهام المدرسه) | السلسله الثامنه | _ حتى الجزء الثامن 22/2/2024
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل