متسلسلة انا و مرات عمي الميلف - حتى الجزء الرابع 26/1/2024 (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
غير متصل
اول مره اكتب عاوز رأيكم
ومسموح بالنقد البناء

اعرفكم بنفسي اسمي حماده عندي 16 سنه وحيد ابويا وامي عايشين في بيت عيله وساكنين في الدور التالت تحتنا علطول ساكن عمي عنده 55 سنه ومراته صافي 42 سنه وعندهم ولد وبنت بنت في تمريض والولد في اعدادي
وصف مرات عمي هي شبه الساعه الرمليه حرفيا ميلف كما قال الكتاب صدرها كبير وطيزها مدوره ومشدوده
ومش بس كده عندها جوز سمانات ولا ابو تريكه
نخش فالمفيد ابويا دايما بيكرهه ان امي ومرات عمي يتكلمو عشان حصل مشاكل قبل كده مبينهم ف كانت مرات عمي تطلع عندنا لما لبويا ينزل القهوه او يطلع برا
كانت تطلع عندنا بقمصان النوم واتعودت علي كده اني زي ابنها وكانت امي تقولها البسي حاجه يبت تقولها الجو حر وبعدين انا يعتبر ف بيتي كنت ادخل الاوضه عشان بصدع من رغيهم وفلانه عملت وفلانه سوت ادخل لحد م يخلصو
لحد م ف مره دخلت تهزر معايا زي عادتها قالت لامي اومال فين الواد ابنك قالتلها ف الاوضه كنت قاعد ماسك الفون
دخلت قعدت تكلم وترغي وجات خارجه قامت قايمه وقاعده علي رجلي فوق البطانيه وقعدت تضحك وقامت
قامت امي قايلالي معلش يبني اصلها محرومه وقعدو يضحكو انا ساعتها اصلا كنت هيجان فكان زبي واقف مش عارف بق هي محستش بيه ولا حست بس اتغاضت الموقف انا اصلا طول زبي 18 بالنسبه لسني وقتها كان فتاك
لحد م ف مره ابويا كان سافر ابويا شغال مدير عام ف فندق ف شرم
ابويا سافر وامي خرجت راحت لجدتي تشوفها وتشوف لو محتاجه حاجه ساعتها انا كعاده اي حد مفيش غيره ف البيت
قولت اخرج الكبت بق قومت قفلت باب الشقه بس متربستش
وقلعت ملط وقعدت طبعا اتمشي عريان ودخلت الحمام اخد دش واحلق واروق الدنيا كده
حصل اللي مكنتش متوقعه مرات عمي كعادتها طلعت وفتحت الباب من غير م تخبط ولا اي كلام ودخلت وشافتني وانا ملط ساعتها هي اتخضت وانا بكل برود وانا بحلق شعرتي قولتها دقيقه واحده وطالعلك قالتلي خلاص انا نازل انا كنت مفكره امك هنا
قولتلها طب استني عاوزك خرجتلها وانا لافف الفوطه علي وسطي بس وقولتلها حصل خير وبعدين انا زي ابنك مش كده
قالتلي بس ابني مش جبروت كده
قولتلها قصدك ايه مش فاهم قالتلي منا شوفت كام حاجه كده وانا داخله اللي مش فاهم احنا عندنا الحمام جمب باب الشقه بحاجه بسيطه المهم قولت اجيب اخرها عشان متهورش وتطلع الغلط عليا وهي مبتصدق قولتها شوفتي ايه يعني قالتلي انت كبرت كده امتي يواد قولتلها البركه في جينات الحج قولتلها انا بعمل مهمه قوميه جوا ف الحمام مش عاوزه تشاركيني في وقومت خالع الفوطه لقت زبي نط ف وشها وهو محلوق ونضيف وشكله فاجر
قامت واقفه وزقاني علي الكنبه وقايلالي انت مفكرني شرموطه يلا ولا ايه قمت قايم وماسك بزها من فوق العبايه وقايلها واحده غيرك كانت مشت بعد اللي شافته ايه اللي خلاكي قامت ضرباني بالقلم وطلعت تجري اتجننت وطلعت اجري وراها زي التور وبعدها.......

قولولي رايكم ف الجزء ده
ورأيكم اكمل كتابه ولا اوقف
سلام ي عناتيل🥷🏻

الجزء الثاني

نزلت تجري علي السلالم قومت شاددها قاطعلها الاسدال وقولتلها تعالي نتفاهم ي صفصف وطلعنا فوق قعدت تعاتبني والشويتين دول قولتلها انا تعبان وشاب وانتي عارفه وانتي بالنسبالك عمي مش شغال والماتور بايظ عنده قالتلي عيب اللي بتقوله ده قولتله هو ايه اللي عيب وقومت شاددها مقعدها علي رجلي ووشها ليا وخدت شفايفها في بوسه كلها هيجان مكانتش متجاوبه ف الاول بس اول م بدات ابوسها وارجع براسي لورا بدات تتجنت قامت زقاني ونامت عليا وبدات تغتصب شفايفي فضلنا ف البوسه حوالي 10 دقايق لما نفسنا اتقطع قومتها وقلعتها الكلوت ونزلت لحس ف كسها اللي كان في شويه شعر خفيف اتضليقت ف الاول بس قولتلها وقالتي هبقي اعمله فضلت الحس في كسها وهي تتلوي تحتي زي التعبان لحد م قامت شاده دماغي لكسها واتفتحت نافوره من عسلها ف وشي بدات تهدي وتقولي يخربيتك تعبتني قولتلها احنا لسه عملنا حاجه وروحت راشق صابعي في طيزها قامت زقاني وقاايلالي لا بخاف من هنا زعلت شويه وهي خادت بالها قامت ماسكه زبي نازله في مص قمت ماسك دماغها وقعدت انيك فيها لحد معنيها دمعت وحسيت بروحها بتطلع طلعت زبي ونيمتها علي ضهرها زي وضع ليله الدخله
قعدت امشي زبي علي شفرات كڛها لحاد ما بدات تعيط وتقولي دخلو عشان خاطري قومت راشق زبي مره واحد كله جواها صرخت لدرجه الجيران فتحو الشبابيك قومت نايم عليها وواخد شفايفها ف بوسه
عشان صوتها وقعدت احفر في كسها فضلت علي الوضع ده ربع ساعه حسيت اني هجيب قومت مطلع زبي يهدي قالتلي طلعته ليه
قومت نايم وواخد بزازها في بوقي كنت بنتقم منه بسبب الحرمان اللي انا فيه طلعت بدماغي لحس لحد باطها اللي اول ما جيت نحيته هيجت فشخ من ريحه عرقها وفضلت الحس فيه زي المجنون هي كمان هست اني هيجت من باطها قومت قايم وعادلها علي الدوجيي وقومت برضو راشق زبي مره واحده قالتلي حرام عليك بطل الحركه دي مهتمتش وقعدت انيك ف كسها لحد م قربت اجيب قولتلها عاوز اجيب قالتلي اوعي هاتهم برا طلعتها ونزلت رضاعه ف زبي لحد ما جبتهم قامت بلعاهم قولتلها احا وعملالي فيها مش عاوزه ف الاول
قالتلي بس تعالي انت هنا الاول انت اتعلمت كل ده فين انت
كان ليك علاقات مع حد يولا قولتلها علاقات ايه ي صفصف
..... هتقولي مين صفصف هقولك مانت لو كنت مركز ي بيه مرات عمي اسمها صافي بس انا مش هعاتبك عشان لو مهتم كنت عرفت لوحدك......
احم نرجع لموضوعنا قولتلها وحياتك اول مره بس هي مكانتش تعرف اني طبعا بقرا قصص سكس بقالي كتير علي العنتيل والقصص دي ادتني خبره ولا كأني جوردي jordi في شبابه قولها و*** انتي اول علاقه قالتلي ماشي هصدقك
قولتلها كست يتنضف بقا وطيزك دي وروحت خابطها اسبانك كده مجرم قامت ناطه قايمه وقالتلي سيبها بظروفها وقامت سايباني ونازله عشان تجهز الاكل لولادها وعمي قعدت طلعت سجاره من الكومودينه قبل ما امي تيجي اصلها متعرفش اني بشرب شويه وقومت غيرت وخدت دش وقعدت امي جات البيت ومعاها خالتي طبعا كالعاده خدت نفسي ودخلت قعدت في اوضتي عشان مش ناقصه رغي ووجع دماغغ سمعت خالتي بتنادي لامي بتقولها تعالي كده ولقتها بتشممها فرش الكنبه انا قلبي وقع ف زبي وقعدت اقول لنفسي احا
امي هتفعل وضع المخابرات ومش هتحلني شويه وخالتي مشت وقبل متمشي بصتلي بصه كده كلها هيجان قولت احا
مستحيل خالتي تفكر فيا كده ومشت خالتي امي جاتلي وقالتي تاكل قولتلها اه قالتلي اه يحبت عيني تلاقيك جعان من المجهود برضو ارحم نفسك شويه...
وقامت ماشيه قولت احا كويس انها جدت علي قد كده ومفكرتش ف حاجه تانيه بس ازاي امي تتكلم معايا كده وبالوضوح ده في حاجه مش مظبوطه كبرت دماغي وقولت كسمها فطيزها عادي...
شويه ولقيت خالتي بتكلمني بتقولي واد ي حماده ايوه ي خالتي عاوزاك تبقي تيجي عندي هنا هننقل شويه عزال ونشيل النيش من مكانه عشان هننقله قولتلها حاضر ي خالتي عاوزاني امتي قالتلي وقت م تحب بس ابقي كلمني قبل م تيجي قفلت معاها وقولت عادي طول عمر خالتي بتعوزني اساعدها عشان هي مبتخلفش ومعندهاش ولاد نزلت قعدت علي القهوه لعبت عشرتين دومنه مع الشباب وقومت واخد فسي ورايح لخالتي وكلمتها قبل م اوصل طلعت العماره وخبطت عليها لقيتها بتفتحلي الباب وهي لابسه قميص نوم
ابن متناكه واصل لتحت كسها بالعافيه ومش لابسه تحته سنتيانه
قالتلي ادخل ي حماده دخلت قالتلي تشرب ايه قولتلها شويه شاي وبلاش سكر كتير قالتلي عنيا وقامت تروح المطبخ عنيا طلعت علي طيزها قامت لفه وشها وهي رايحه وقالتلي لم نفسك يواد وضحكت كملت مشي عملت الشاي وجات شربت الشاي وحسيت بجمره نار ف زبي قعدت اتغاضا لموقف وقولتلها فين الحاجه اللي هنعملها ي خالتي قالتلي قوم تعالي ودخلنا قوضت النوم الدولاب بتاعتها عاوزه تطلعه برا قامت سانده ضهرها ف الحيطه وبدات تزق وقالتي زق معايا وقفت ورايا وبدات ازق واطلع لقدام وكل م الدولا بيطلغ لقدام انا زبي بيغوط في طيزها لحد محسيت جسمها بيرتعش واتنفضت كده قدامي وبدات تنهج قولتلها فيكي حاجه يخالتي قالتلي لا بس مش قادره عشان شغاله من الصبح خلصنا وقعدت معاها وهي عينيها هتطلع علي زبي قالتي هحتاجك تيجي معايا شقه زايد ننقل فيها شويه حجات ونبات ونيجي تاني يوم وهكلم انا امك قولتلها ماشي وجيت ماشي سلمت عليها وضمتها ليها جامد وبززها اتفعصو ف صدري هي حسيتها اتضايقت كده مش عارف من ايه مع انها هي اللي بتهيجني وعاوزاني مشيت روحت لقيت مرات عمي بعتالي فينك ي زفت قولتلها في ايه قالتلي كنت سهران مع مين برا
قولتلها مع صحابي ع القهوه ليه في ايه
قالتي صحابك برضو ماشي ي حماده وقفلت معايا

كفايه لحد هنا رأيكو بق ف الجزء ده عملت زي م كنتو عاوزين
وهرجعلكو ف الجزء التالت قريب
سلام ي عناتيل 🥷🏻🚶‍♂️..

لجزء التالت

قفلت مع مرات عمي وروحت سافرت علي السرير مصحتش غير تاني يوم العصر علي صوت امي وهي بتناديلي قوم قوم يموكوس استحمي ريحتك النجسه ماليه الاوضه صحيت لقيت نفسي احتلمت قولت يادي الاصطباحه الطين هتفكرني كنت بفك عشره والشغل ده صحيت دخلت خدت دش وغيرت ولقيت امي بتقولي انزل لمرات عمك عاوزاك تغيرلها الانبوبه وتيجي نزلت ومكانش ف دماغي أي حاجه قابلت عمي ع السلم سلمت عليه وخرج دخلت لمرات عمي واللي حصل كالاتي
انا: يمرات عمي ي صفصف
هي: تعالي ي حماده انا ف المطبخ اتفضل
دخلت عليها المطبخ لقيتها لابسه قميص نوم اصفر وفوقه روب ابيض ومش لابسه سينتيانه وحلامتها باينين
هي: تعالي ي حماده حرك معايا الانبوبه
انا: ابعدي ي صفصف انتي عامله حوار ع الانبوبه
قربت منها لقيت ريحتها لبن وصدرها احمر ددمم ومنظرها يهيج اشتالت الانبوبه وجبتلها واحده تانيه وغيرتها ولقيتها بتقولي ايه البرود اللي انت فيه ده مش شايفاك بتتعفرت يعني ولا اي حاجه
انا: وانا اعملك ايه م انتي لقيتي اللي شبعك اهو
ردت هليا هي: اتنيل ده عمك صحي من النوم الرجوله ردت ف زبه وقولت خلاص هيعوضني علي السنين اللي فاتت
اول م بدأنا مصيتله زبه مصتين ولسه بيدخلو ف كسي حطيت صباعي ف طيزه زي م بيحب لقيته جابهم وقام مشي من غير م يفكر ف اللي بيغلي تحت منه ده
انا: تصدقي صعبتي عليا وقومت واخدها ف بوسه عباره عن ****** لشفتها وكنت قاصد اني اسخنها وقمت قافش ف طيازها من فوق الروب دعكتهم ف ايدي لحد م بدات تتأوه
قمت سايبها وباعد عنها لقيتها اتضايقت وبان علي وشهها
هي: وده ماله ده كمان ايه زهقت مني يروح امك
انا: ادخلي استحمي ونضفي نفسك عشان مبشتغلش ورا حد
وابقي كلميني لما تخلصي
سبتها ونزلت وهي عينيها بتطق شرار وبزازها برضو 😂
نزلت قعدت مع عمي تحت وخطفت نفسي جبت حبايتين واحده ايريك وواحده فياجرا وجبت بنج وزيت جونسون بتاع ******* طبعا عرفتو انا ناوي ع ايه
وللعلم دي كانت اول مره ليا اخد فياجرا او منشطات
روحت خبيت الحاجه ف اوضتي وطلعت قعدت مع امي لقيتها لابسها عبايه بيتي نص كم وقاعده ع الكنبه لقيتها بتقولي خالتك كلمتني ع الموضوع السفر ها عاوز تروح ولا لا قولتها انا معنديش مانع انا كنت عاوز اكلمك اصلا
لقيتها بتقولي طب قوم هات كريم العظام اللي ف الخزنه جوه وتعالي ادهنلي ضهري قمت جبته وجيت اللي حصل كآلأتي.
امي: نامت علي ضهرها وقامت رافعه الجلبيه لحد تحت بزازها كده وقامت مقلوبه علي بطنها
انا كنت متعود اني ادهن لامي ضهرها وخاصه ان الفقره اللي بتوجعها اسفل ضهرها فهي صعب تطولها
نامت امي وانا بدات ادعكلها ضهرها زي متعودت وامي بدات احس بسخونه ف جسمها ونفسها بدا يزيد بدات اهدي الريتم شويه وانزل بادي واحده واحده لقيت ان كسها وطيزها محلوقين لسه شكلهم ولسه البشره حتي مهدتش ولمحت بعيني من ورا الاندر حاجه بتلمع ف طيزها
احا دا بجد امي حاجه صابع روج ف طيزها خخ احا
امي هايجه للدرجادي قولت اجيب قولتها ثانيه واحده وقومت جبت الزيت اللي لسه جايبه وبدات ادعكلها رجلها من تحت لفوق وهي ممانعتش فضلت ادعكلها رجلها لحد موصلت لطيزها فضلت اسرع ف الدعك وعملت ان ايدي اتزحلقت من الزيت وزقيت صباع الروج ف طيزها من ورا الاندر طيزها بلعت صباع الروج ومعتش باين قامت نطت من ع الكنبه وقالتي كفايا كده عشان الحق استحمي عشان المرهم بيحرق ف ضهري وقامت تجري ع الحمام وفي بلل خفيف باين ف الاندر الابيض الخفيف دخلت امي الحمام اكيد عشان تطلع اللي ف طيزها ده وانا خدت نفسي ونزلت قعدت ع القهوه شويه ولقيت خالتي بتكلمني
خالتي: ها ي حماده اظن ملكش حجه امك ووافقت
انا: ماشي ي خالتي انا اصلا كنت عايز اغير جو واتفقت معاها علي يوم السبت وكنا يومها الخميس بليل يعني لسه يوم بس ونسافر
روحت البيت لقيت امي ف الصاله سلمت عليها ودخلت اوضتها لقيت صابع الروج عالتسريحه وريحته برفان قولت احا حتي مبتسبش اي تفصيله تفوتها خرجت ودخلت قوضتي لقيت مرات عمي بعتالي قدامك بالظبط نص ساعه وعمك هيرجع بعد الماتش اللي بيسمعه ميخلص خدت نفسي ونزلت جري اول م امي دخلت الحمام وخدت معايا الحاجه اللي كنت جايبها
نزلت لقيتها لابسه قميص نوم موف منظره يهيج الحجر وجسمها مقلوظ جواه لحد سمانتها كده صفرت وقومت هاجم عليها بوس وعض ف رقبتها زي الحصان
هي: براحه براحه انا مش هطير براحه يواد يخربيتك مش قادره
وقمت نازل علي باطها لقيته عليه كام قطره عرق قومت لاحسهم وكسم ريحه عرقها بالذات تحت باطها فيه حاجه غريبه بتجنني زبي حسيته هيخرم البنطلون وبدا ينادي يقولي طلعني لحسن اقلبهالك لبن المراعي هنا
خرجت زبي من البنطلون قامت واخداه مص ولحس لحد م حسيت اني هجيب قمت باعدها عني ونزلت علي كسها لقيها منضفاه زي م قولتلها وعمال يرمي ف سوائل نزلت مص ولحس ف كسها. ومسكت زنبورها قعدت اعضعض فيها الحركه دي جننتها قامت شده دماغي لكسه ومسكت ضهري تقطع فيه بضوافرها لحد م جابتهم وقامت ساكته وهدت خالص وغمضت عنيها
انا: صفصف بت ي صفصف ردي مالك
هي برضو مفيش اي رد ومغمضه عنيها وساكته قولت مبدهاش بقا وقومت. راشق زبي مره واحده ف كسها لقيتها قاكت راقعه بالصوت وفاقت بس بس هتعورني انت فيا كده ليه قمت قايلها م انتي اللي عامله فيها ميته قالتلي طب براحه عليا عشان خاطري انا مش قدك
مسكت كسها براحه وقعدت ادخل واطلع براحه زي م هي عاوزه لحد م قربت اجيب قولتلها هجيب قالتلي هاتهم جوه
عشر كسي ابن اللبوه اللي مبيهداش ده قومت ناطرهم ف كسها وسيبته جوه لحد م خرج قامت ماده ايدها وجايبه اللبن اللي بينزل منها وحطه صابعها ف بقها قولتها كسم هيجانك وكنتي عمالالي فيها الشريفه الطاهره ف الاول
سمعنا حركه برا ف الصاله اتربكنا وطلعت ابص ملقيتش حد بس لقيت فرده الشبشب بتاعي متحركه من مكانها ده معناه ان حد حركها وهو خارج مرضتش اعرف مرات عمي عشان متقلقش وقومت قايلها عندك صابع روج قالتي اه ليه قولتلها هاتيج كده وقومت قايلها فنسي دوجي قالتلي لا يروح امك
دي محدش لمسها لسه ببرشامتها قولتلها وطي بالزوق عشان مقومش حاشر زبي فيها دلوقت قامت خايفع وموطيه قومت جايب الزيت ودخلت صابعي ف طيزها بالرااحه وهي ماسكه البطانيه عماله تشد فيها باسنانها فضلت سايب صابعي جواها لحد م بدات هي ترجع بطيزها عليه قومت مدخل الصابع التاني دخل بسهوله عشان الزيت وهي بدات تتأقلم مع الوضع قومت شايل صوباعي وقمت حاطتلها صباع الروج ف طيزها وسيبته نصه جوا والنص التاني بره عشان فيه زي فراشه كده من وره قالتلي خلصت قولتها اه سيبي ده جواكي كده ومتخرجهوش عشان ماشقش طيزك المهلبيه دي قالتلي ماشي لما اشوف اخرتها سمعنا ساعتها صوت عمي تحت ف الدول الارضي عند جدي قومت واخد نفسي وطلعت جري ع فوق وسيبتها طلعت لقيت الشقه فاضيه امي مش لاقيها دورت عليها ف الشقه لحد موصلت للأوضه سمعت حركه جوا وصوت نفس جوا بصيت من خرم الباب لقيت امي لازقه طيزها ف الحيطه وعماله تحركها يمين وشمال هارياها وماسكه بزازها هتقطعهم وماسكه بوكسر ليا عماله تشم فيه بجون لحد م عنيها دمعت ووقعت علي السرير
انا: احا اكيد لا مش اللي ف بالي امي عمرها ف هتفكر فيا هي اكيد بس محرومه فبتحاول تخرج طاقتها لانها لحد دلوقتي مش بتحاول تلمحلي ولا تقرب مني استبعدت الفكره ودخلت اخدت دش لقيت اندر ليها اسود متعلق ف الحمام خدته قعدت اشم فيه ريحته فاجره مش وحشه زي م توقعت قعدت الحس فيه بجنون واشم فيه لحد م نضفته وقومت سايبه مكانه خرجت لقيت امي حاطتلي الاكل عادي جدا لا بالعكس لقيتها متجاهلاني قولت لنفسي اهو كويس اني مخدتش خطوه نحيتها شكلها مش عاوزاني

خلص الجزء ده ع كده اكتبولي رأيكم فيه
واستنو مني الجديد قريب
سلام ي عناتيل🥷🚶‍♂️

الجزء الرابع


خلصت اكل وقومت نازل الشغل انا شغال ف صيدليه بتاعت ناس قرايبنا ك هوابه بروح من وقت للتاني وصاحبه الصيدليه دكتوره قريبتنا خدت نفسي ونزلت استلم الشيفت وصلت لقيت الدكتوره قاعده قدام الكمبيوتر ومركزه فيه وفاتحه رجليها شويه دخلت براحه من غير صوت لحد م خدت بالها
ارتبكت لما شافتني وقامت قافله اللي فاتحاه وسلمت عليا سلام بايديها سلام قهاوي كده انا استغربت اصل دي مش اول مره اسلم عليها قالتلي معلش بق يحماده
انت كبرت وشنبك خطط وخدت الموضوع بضحك
وصف الدكتوره: بشرتها بيضه فشخ بيضه بياض شمعع
وبتلبس حاجه ع وشها اظن انت عرفت هي ايه وجسمها عامل زي الساعه الرمليه ملفايه فشخخ
وبتلبس اسدالات سوده دايما مبينه تفاصيل جسمها للمركز
وشعرها مش اسود ده اشقر شويه او شويتين تلاته
يعني واحده ملكه جمال مش ببالغ
قعدت معايا شويه وبعدين خدت نفسها وطلعت فوق عشان تعبانه شويه فضلت قاعد ع فون لحد م قرب يفصل
قولت اما افتح الكمبيوتر شويه لقيته مفتوح علي جوجل كروم قولت اما اشوف هي كانت فاتحه ايه لقيتها كانت بتتفرج علي ازاي تفتح طيزها وبتتفرج ع سكس احااا الدكتوره ملكه الجمال دي والرقي ده بتتفرج ع الكلام ده احا انا لازم اخد خطوه نحيتها طلعت تلفوني وعملت نفسي بصور الشاشه وصورت الشاشه وانا عارف ان الصيدليه فيها كاميرات
وفضلت قاعد شويه لحد مدخل زبون انا عارفه وعارف طلبه
قمت دخلت جوا عند الخزنه طلعتلو الكاندوم اللي عاوزه
الكاندوم (واقي ذكري) وكام حبايه منشطات وخدهم ومشي
شويه ولقيت الدكتوره بتتصل عليا
الدكتوره: الو
انا: الو
الدكتوره: بقولك ي حماده
انا: ايوه
الدكتوره: هو الراجل اللي كان موجود من شويه ده انت ازاي عرفت هو عايز ايه من غير م يقولك
انا: ده زبون قديم للصيدليه وانا عارف هو بياخد ايه
هي فهمت ومكملتش عشان عارف الخزنه اللي جوا دي بتاعت ايه قولتلها بقولك ي دكتوره هبعتلك كام صوره لحاجه لقيتها
ع الكمبيوتر هي سكتت وبعدين قالتلي ماشي ابعت
قفلت معاها وبعتلها صور السجل ع الواتس كلمتني وقالتلي انها هتراجع الكاميرات وتعرف من اللي فتح الكلام ده قولتلها ماشي وفضلت قاعد لحد م الشفت خلص خدت نفسي وقولت اما اطلعلها عشان اسلمها الشفت واقولها اني هسافر مع خالتي خدت نفسي وطلعت ووانا ع السلم سمعت صوت اهات خفيفه خالص طلعت لقيت باب الشقه متوارب مدخلتش خبط الاول محدش رد دخلت لقيت الصوت جاي من الاوضه الكبيره
بصيت لقيت الدكتوره لابسه بيجامه تحرك الحجر وقاعده فوق مخده عالسرير وعماله تفرك ف كسها وحاطه صابعها ف طيزها انا اتجننت من المنظر انا شايف واحده جميله فشخ ف المنظر ده مقدرتش امسك نفسي طلعت الفون وفتحت فيديو يجي دقتين احطياتي وقولت مبدهاش انا لازم اضرب عالحديد وهو سخن دخلت بالراحه خالص لحد مبقيت وراها وهي عماله تتنطط وشعرها نازل ع ضهرها نزلت بلساني ع خرم طيزها هي اتكهربت بس الغريبه انها متخضدتش دي ضحكت وقالت انت جيت ي حسام حسام ده يبقي جوزها
وقامت لفه وشها وشافتني قامت راقعه بالصوت انا قولت خلاص اتسمعنا والجيران سمعو دا انا ودني اتخرمت
قولتلها بس بس اهدي
قالتلي انت ايه اللي جابك هنا ودخلت هنا ازاي قولتلها طلعتلك عشان اصفي قبل م امشي وناديت وخبط محدش رد وكان الباب مفتوح وجيت قالتلي وايه اللي عملتو ده قولتلها
انا كنت عاوز اساعدك اصلك حيرانه قالتلي
انت اكيد اتجننت قولتلها ابقي اكيد مجنون لما اشوف واحده بالجمال ده ومعملش كده هي سمعت كده وقعدت تنطط من الفرحه دي لاسعه ع الاخر وقامت نطه ف حضني
خدتها ونمت عليها ع السرير وقمت واخد شفايفها اللي كانهم حبتين كريز 🍒وقومت نازل بايدي مقلعلها البنطلون ومكانش تحته كلوت واحا ع اللي شوفته كس بمبيي موتتت وعليه شعر صغير اوي ميتشافش شعر اصفر وفايف كسها مقفولين كده
افجر وانضف كس شوفته ف حياتي نزلت بلساني لحد موصلت ل كسها واول م لمست كسها بلساني اتكهرب وقامت قافله برجليها علي راسي وقاعده تشد ف شعري وكسها عمال يطلع ف سوائل ريحتها وطعمها فاجر نزلت بأيدي براحه ع فرق طيزها لحد موصلت عند خرم طيزها وقومت مدخل صابعي كده جواها قامت نطه كده وقدت تقولي بلاش هنا
بلاش هنا قولتلها بس انتي هووس سيبيني وانا هسعدك
وقومت طالع بزبي ع كسها وقعدت امشيه ع كسها لقيتها
بتقولي دخل زبك عشان منيكش كسمك انا استغربت من كلامها وعرفت انها ع اخرها قومت مدخل زبري قامت مغمضه عينيها وقومت مدخل صابعي ف خرمها براحه جواة طيزها
ونزلت ع شفايفها عشان صوتها وعشان بصراحه بتلكك عشان ابوش جوز الشفايف دول فضلت احفر ف كسها لحد. مقربت
اجيب قومت مطلع زبي وجايبهم ع كسها من فوق هدت وبدات تاخد نفسها قامت من غير م تتكلم وقامت زقاني منيماني وبسكت زبي تمصه وتاكل فيه ولما من سخونه بقها ومنظرها قربت اجيب وهي خدت بالها قامت نازله بلسانها ع بيضاني ومن بيضاني ل خرم طيزي لقيتها بدات تلحسه ولسه وهتكمل قمت قايم وقايلها ده دوري انا ولا ايه وقمت منيمها قدامي وانا مدايق من اللي عملتو وقومت بالل زبي ومدخله ف خرمها قامت معيطه علطول وسكتت وحاطت وشها ف السرير صعبت عليا بصراحه قومت سايب زبي ومتحركتش شويه لقيتها بدات ترجع هي وتنيك نفسها بدات اطلع وارجع وانيكها براحه ونمت عليها وفضلت احفر ف طيزها لحد مقربت اجيب قمت جايب جواها من غير م اعرفها
هي: احححح احححححح سخن نار ليه كده
انا: مهوا الجسم اللي قدامي ده المفروض انزل عليه مايه نار مش لبن ضحكت وقومنا دخلنا اسحمينا ف البانيو وطبعا مخلاش من التحرش خرجنا لقيتها دخلت المطبخ وجابتلي برطمان عسل بالمكسرات وقالتلي كل انت تعبت النهارده قولتلها تعبك راحه ده احسن تعب تعبته ف حياتي ضحكه وقالتي كل وبطل بكش خلصت وقولتها اني هسافر مع خالتي يومين هو المفروض يوم بس انا قولت اقول كده احطياتي لو اتاخرنا قالتي اوعي تتاخر علي او اتنساني قولتلها ابقي حمار وغشيم لو فوت يوم من غير م افكر فيكي وخدت نفسي ونزلت روحت لقيت امي لابسه قميص نوم اصفر احاااا ايه ده هي لابسه كده ليه وابويا مسافر دخلت وعرفت اني جيت جابتلي العشا وعرفتها اني مسافر مع خالتي بكره واحا ع اللي شوفتو امي مش لابسه سنتيانه وبزازه وحلماتها باينين لا لا خرج الفكره دي من دماغك كلت وصحيت بدري كلمت مرات عمي وعرفتها اني مسافر زعلت وقاطعتني وقالتلي انت مش بتفكر فيا والسطوانه دي وقفلت ف وشي قولتلها لما فضالك هعرف اتعامل معاكي ي لبوه كلمت خالتي ونزلت روحتلها
خدنا الشنط وركبنا القطر وخدت خالتي جنبي عشان طبعا الزحمه والتلزيق ومع الوقت الزق خالتي بقت يعتبر ع حجري
وطبعا الباشا متوصاش زبي وقف وهي اكيد حست بايه لان مفيش مسافه مبينا لقيتها بتحاول تلف وتقولي ارجع شويه كده ميصحش قولتلها ارجع فين انتي مش شايفه اللي احنا فيه نزلنا وخالتي باين عليها التعب وبتاخد نفسها بالعافيه
ركبنا تاكسي يوصلنا لحد موصلنا للعماره خدت الشنط والحاجه وطلعتها للدور التاني دخلنا واول مدخلنا لقيت الشقه نص فرش يعني فيها كماليات بس دخلنا وحطينا الشنط وقولتلها فين السراير عشان هموت وانا من التعب قالتلي مفيش غير سرير واحد خش نام وانا هخلص توضيب واجي انام دخلت نمت زي القتيل ومسحتش بنفسي غير وخالتي بتنام جمبي كملت نوم وصحيت الصبح مفيش غيري ع السرير والبوكسر ملزق احاا انا احتلمت
ياريت متكونش خالتي خدت بالها طلعت لقيتها ظبطت الدنيا وقاعده مستنياني قدام التلفزيون قالتلي صباح الخير
صباح النور قالتلي خش خد غيار وخد دش عما اوضب الاوضه احا خالتي عرفت اني احتلمت ولا ممكن مكونش احتلمت خدت غيار ودخلت اخد دش شويه وسمعت خالتي بتنادي خلصت ولبست وطلعت لقيت الصوت جاي من الاوضه دخلت لقيت خالتي موطيه تحت السرير
خالتي: واد ي حماده الحقني
انا: مالك اللي اللي عمل فيكي كده
خالتي: كنت بنضف تحت السرير ومعرفش ان المسافه ضيقه كده اتصرف عشان معدتش قادره وهتخنق
انا عمال ابص وشايف قدامي طيزها العريضه دي ومش عارف اعمل ايه دي فرصه ومتتعوض ش بس دي خالتي ومش هينفع اعمل كده




بس كده هنا اكون اكتفيت بالجزء ده واستنوني ف جزء جديد

هسيبلكم صوره جسم حماده ف التعليقات عشان قريب من جسمي انا وهو رياضيين زي بعض

سلام ي عناتيل... 🚶‍♂️🥷🏻
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل