ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
هاااي عليكم ياحلوين.. بعد طوووول غياب رجعتلكم تاني والمرادي مش هطول عليكم وكل يوم هنزل جزء من القصه علشان نخلصها بسرعه سوا
هاي انا مريم عمري ٢٢ سنه طالبه بس كليتي فمحافظه تانيه و واخده شقه لواحدي إيجار..
بدايه السنه الدراسيه كان عادي بس بعد كدا الدنيا اذمت معايه فالفلوس واطريت اسيب شقتي واروح شقه تانيه كلها بنات طلبه علشان اقلل مصاريفي شويه
الشقه الي رحتاها كانت تلت اوض اوضتي وفيها سريرين واوضه كمان فيها سريرين والاوضه التالته فاضيه لسه مجلهاش بنات..
زميلتي فالاوضه كان اسمها ريهام والبنتين الي فالاوضه التانيه اسمهم مروه ونور..
تعالوا اوصفلكم شكلهم علشان تتخيلوهم معايه
انا بيضه اوي و طويله حبه وعودي فرنساوي وكل حاجه فيه وسط وشعري دهبي و طويل حبتين تلاته
وريهام طويله برضو بس لونها قمحي وبزازها كبيره وطيزها وسط بس مدورين ومشدودين
أما الاوضه التانيه نور كانت سمره بزازها مدلدله كدا حبه وطيزها عاديه ومروه بقا كانت فلات لا بزاز ولا طيز كله عندها رايح فداهيه.
طبعا انا اول ماشوفتهم فليتهم من فوق لتحت وحسيت انها هتبقا سنه فل علينا
اتعرفنا طبعا اول ماوصلت وعرفوني كل حاجه وعرفت منهم ان صاحب الشقه شب صيدلي بس متحرش وغلس ولازم احرص منه.
وبداءت ارتب شنطي وحاجاتي واعمل التكليف الي عليه قبل ما انام،،، صحيح نسيت اقولكم اني كليه فنون وبيبقا عليه تكليفات عباره عن رسومات واسكتشات وكدا يعني.. دخلت ريهام عليه الاوضه وانا قاعده برسم وقعدت تمدح فرسمي وقعدنا نرغي سوا وانا شغاله
ريهام.: رسمك جميل جدا وعلي كدا يامريم الفنانه الي زيك لازم تكون مرتبطه
انا: لا خالص مابحبش اتقيد بحد
ريهام : يعني ايه تتقيدي!
انا : يعني انا بحب الحب اوي وبشوفه حريه.. الحب حريه ياريهام لكن الارتباط تحكم وانا لسه ملقتش الي يديني حريتي
ريهام : فنانه وعميقه كمان هههه عموما انا هنام علشان عندي محاضره بدري فانتي لو قدامك كتير معنديش مانع تسيبي النور مفتوح بس وحياتك ماتعملي دوشه
انا : لا متقلقيش انا مش هطول شويه وهطفي النور.
وقامت ريهام قلعت البيجامه و وقفت قصادي بالاندر والبرا..
ريهام : بصي بقا احنا اوضه واحده يعني مافيش بينا كسوف واديكي شايفه الجو نار وصاحب الشقه عماله اكلمه علشان يصلح المروحه وهو ودن من طين و ودن من عجين فمتتكسفيش مني انا مابستحملش انام بهدومي فالحر دا وانتي كمان لو عايزه تخففي هدومك براحتك معنديش مشكله.
انا : ههههه لا متقلقيش انا مش بتكسف خالص فنامي واتعاملي براحتك.
ودخلت سيريها الي كان قصاد سريري بالظبط وقعدت اكمل شغلي وهي راحت فالنوم خالص وانا قومت دخلت الحمام ورجعت وقبل ما القعد علي سرير ريهام لفتت نظري اوي بجسمها فوقفت جمب سيريها شويه اتفرج عليها.. لقيتها نايمه علي جمبها فرده من بزازها طالعه من البرا شكلها تحفه حلمتها بني كبيره وطيزها الي باينه كلها من الاندر الرفيع وكسها الي بيتعارك علشان يخرج من الاندر. وقفت شويه واتفرج وحسيت بكسي بيغلي.. نار طالعه من كسي وانا بتفرج عليها قعدت علي سيريري ودخلت ايدي تحت الشورت وفركت فكسي اووي ودعكت زنبوري جامد وانا هموت وانزل بكسي ادعكه فبزازها وقعدت اتخيلها بين رجعلي بتلحس فكي وتمص زنبوري ومن هيجاني طلعت اسكتش جديد وبداءت ارسمها وهي نايمه ب بزها الي طالع وحلمتها الي مرسومه وهي نايمه ولا اجدعها لبوه وايدي ماسكه القلم وايدي التانيه بلعب فكسي لحد ماجبت وارتحت وجسمي هدي خااالص وحطيت الاسكتشات مع بعض وقلعت زييها ونمت بالاندر والبرا ورحت فسابع نومه..
صحيت تاني يوم علي المنبه ملقتش ريهام قولت اكيد نزلت محاضرتها ولبست بسرعه ولميت اسكتشاتي واتحركت بسرعه علي الكليه..
هناك بقا كان اول سكشن هو الي كنت برسم تكليفه امبارح وسلمت الاسكتشات مع باقي زمايلي علشان الدكتور يعرضها فالسكشن ويقيمها وبعد ما سلمت والدكتور بينده الاسم وبيعرض الاسكتشات افتكرت بسرعه ان اسكتش ريهام من بينهم وهنا كانت الصدمه......
نكمل بكره ياولاد يلا سلااااام
قلبي كان هيقف من الخضه والدكتور بيعرض رسوماتي وبيقيمها بس هديت شويه لما لقيته معرضش رسمه ريهام بس جهه فاخر السكشن وقالي تعالي يامريم علي المكتب
لميت أدوات واسكتشاتي ورحتله
انا.. ازيك يادكتور
الدكتور.. اتفضلي يامريم اقعدي، بصي انا لقيت اسكتش وسط التكليفات استغربته جدا لان دا هيكون موضوع المحاضره الجايه وهي الحريه التعبيره والعلاقات الإنسانيه سواء علاقته مع فرد اخر او علاقته مع جسمه.
انا.. ...
الدكتور.. فانا دلوقتي مستغرب جدا ازاي تنبأتي بموضوع المحاضره الجايه وكمان رسمتي تكليفه ابدعتي كدا.
انا.. دا بفضل حضرتك وتعليمك ومتابعتك لينا دا غير ان الموضوع دا نزل للدفعه الي قبلنا فانا كنت فاضيه فقولت ادرب ايدي فموضوع احتمال يمر علينا معرفش انه هيكون الموضوع الجاي
الدكتور.. اتفضلي يامريم الاسكتش بتاعك انا مرضتش اعرضه فالسكشن دا علشان محرقش لوحتك وحد يقلدها مع اني اشك انهم يعرفوا
انا.. ميرسي جدا يادكتور
...
واستاذنت من الدكتور وطلعت علي باب الكليه علي طول خلاص بجد اعصابي سابت ومكنتش قادره اكلم حد ولا احضر باقي السكاشن..
وانا مروحه جبت اندومي طبعا حبيب كل الطلبه وكل المغتربيه
وصلت الشقه كان في دوشه دخلت لقيت مروه ونور بيشدوا فبعض فدخلت علي الحمام علي طول وسامعه حوارهم من جوه الحمام
مروه.. انا الي غاسله المواعين اخر مره يعني انتي الي عليكي الدور
نور.. ياشرموطه بتسمي الطبقين الي غسلتيهم مواعين دا انا اخر مره غسله مواعيد الشقه كلها.
وعمال بقا صوتهم يعلي المهم طلعت من الحمام لقيت ريهام طالعه من المطبخ وقالتلهم
ريهام.. ياشويه شراميط انتوا الاتنين صدعتوني هو انا هتصدع فالكليه وفالشقه قرفتوني بقا..
واتعدلت عليه وقالتلي معلش يابنتي احنا هنا كلنا بنشتم ومتعودين علي بعض زياده عن اللزوم اصلنا مع بعض اديلنا تلت سنين
انا.. ياستي خدوا راحتكم ما انا كمان بشتم ولا اتعصبت هشخر وحاجه اخر قله ربايه هههههه
وضحكنا كلنا ونور ومروه دخلوا يغسلوا المواعين سوا وعلي المغرب كدا دخلوا عليه الاوضه
مروه.. يامريم احنا بنفكر نخرج ماتيجي تخرجي معانا
انا.. لا مش قادره خليها يوم تاني لاني تعبانه اوي انهارده ومكسله..
ولبسوا فعلا وخرجوا وعايزه اقولكم انهم بيغيروا قصاد بعض عادي يعني ريهام لقيتها بتقلع وتلبس لس الخروج قدامي اشطه ومشيوا كلهم وقعدت هايجه بفتكر فاشكالهم وهما بيغيروا فشغلت فيديو لسبيان وقعدت افرك فكسي وفعز هيجاني وسخنيه جسمي ووشي احمر لقيت الجرس بيرن فانا كنت لابسه تيشرت بحماله وشورت فلبست عليهم روب كدا لحد الركبه ورحت افتح الباب
انا.. ايه ياريهام نسيتوا ايه...
واتفاجئت ان الي على الباب راجل شب كدا طويل وعريض وجسمه رياضي وباصصلي اوي من فوق لتحت وانا واقفه بالعافيه اصلا وكسي عمال يسرسب لاني كنت خلاص هجيب
انا.. مين حضرتك؟
مروان.. انا مروان صاحب الشقه جيت بلم الإيجار، انتي مريم صح! ريهام كلمتني وطلعتي زي ماتوقعتك عموما نورتينا
انا.. طيب اتفضل وانا ثواني هرن علي البنات اسالهم علي الإيجار..
وهو دخلت وقف فالصاله وانا بسحب فوني وواقفه قصاده بفتح الفون وياريته مافتح لانه فتح علي فيديو السكس الي كنت بشوفه قبل ما الجرس يرن وهو بحلق فالفون وانا اتوترت واتبرجلت ومش عارفه اطلع من الفيديو والتتش هنج خالص والفيديو شغال وطفيت الشاشه وفتحتها برضو تفتح علي السكس وهو وباصص للفون وفاتح فوءه ووشه كله عرق رحت انا طفيت الفون بور خالص راح قالي خدي موبيلي رني من عليه وطلعلي رقم ريهام من عنده كلمتها عرفتها الحوار وانه عايز الإيجار فقالتلي لو معاكي ادفعي انتي ولما نيجي نديكي الفلوس.
فقولتلته ثواني اجبلك الفلوس ودخلت الاوضه وخرج بالفلوس لقيته بيقولي
مروان.. انتوا حليتوا مشكله البوتجاز؟ اصل مروه كلمتني وقالتلي انه بايظ
انا. معرفش اصل انا مستخدمتوش من ساعه ماجيت
مروان.. طب استاذنك اشوفه.
انا.. اه اتفضل.
ودخل المطبخ وطلب مايه يشرب رحت جبتله من التلاجه وجيت واخدت بالي وانا جيباله المايه انه زبه واقف فالبنطول عامل زي عمود النور اديته المايه وحست كسي بيتعصر من الهيجان
انا.. طب لو سمحت اتفضل انت ولما البنات يكونو موجودين ابقا تعالي تاني
مروان.. انتي خايفه مني عموما انا ماشي ولو عزتوا حاجه ابقوا كلموني.
وهو خارج حك فبزازي بصدره لاننا كنا واقفين سوا فالمطبخ سوا ومطلع ومشي علي طول وهو نزل من هنا وانا حلماتي وقفوا اوي من حكته فيهم وقلعت هدومي وقعدت على سرير ريهام ملط وقعدت احك كسي فمخدتها لحد ماجبت وارتحت.
وجم البنات بالليل
ريهام.. احكيلنا بقا عمل ايه الخول هههه
انا.. وهو خول فعلا انتي مكدبتيش
ضحكوا كلهم ومروه قالت يبقا اتحرش بيكي انتي كمان اص ليه موقف مع كل واحده فينا ههههه
ريهام.. انا اداني سبانك قبل كدا وعمله هزار الخول هههه
مروه... انا مسكني من بزتي وعمل نفسه كان هيقع
نور.. انا للاسف بعبصني بس هههههه
انا.. بس هههه؟
ريهام.. اصل المتناكه دي الوحيده الي هتموت عليه مقولكيش يوميا بتتمني ينيكها ههههه دي بتضرب عليه سبعه ونص تخيلي ههههه كل دا علشان بعبصها من علي الهدوم امال لو كان بعبصها من غير هدوم وخل صباعه فطيزها بقا هههههه
نور.. وحياتك مكنت هسيبه الا ومعايه منه عيلين ههههههه
مروه.. وانتي يا مريم عمل ايه معاكي
انا.. حك فبزازي وقال ايه اتزنق فيه
ريهام.. معلش هو اخره يحك كدا علي فكره مابيعملش اكتر من كدا علشان كدا ساكتنله ومتنسيش اننا قاعدين فالمكان دا بتمن تمنه الفعلي ودا اكبر سبب مخلينا مستحملينه
انا.. طيب اديني هستحمل معاكوا لحد ما السنه دي تخلص
نور.. هو انتي فتحتيله بلبسك دا يامريم
انا.. اه ماله
نور.. التيشرت الي لابساه ستان والروب كذالك مفتوح كمان
انا.. ايه المشكله برضو
مروه.. ان بزازك مرسومه فيه رسم حلماتك واقفه على الآخر هتنط من التيشرت
جت ريهام وكانت عملت شاي للكل واحنا بنتكلم وكل واحد خد كوبايته
ريهام.. ايوه صح دا تلاقيكي هيجتيه علي اخره ببزازك دي دا تلاقيه بيحلم بيكي دلوقتي هههههه
وقعدنا لاخر اليوم نضحك ونهزر ودخلنا علشان ننام وكل واحده دخلت اوضتها وريهام قلعت وقعدت بالاندر والبرا علشان تنام وانا وقفت قصاد الدولاب وقلعت التيشرت وبدور علي توب قطن انام بيه ولقيت ريام وقفت وهي بتصفر
ريهام.. بزازك نار يامريم تحفه اووي انتي رسامه وكل حاجه فيكي مرسومه علي الشعره
انا.. لا مش للدرجادي.. وبكلمها وانا بدور فالدولاب علي هدوم لقيتها مسكتني من حلمتي
ريهام.. علشان كدا حلمتك كانت باينه من التيشرت علشان انتي اصلا حلمتك قابه
انا.. ههههه طب حوشي ايدك خلينا البس ايدك ساقعه وبعدين مالك قفشاني من بزي كدا سيبني
ريهام اصل انا حلمتي نايمه خالص فمستوي باقي بزي حتي شوفي.
وخرجت بزها من البرا وانا هنا كان كسي جاب اخره وكان بينبض من الهيجان
انا.. لا مش نايمه ولا حاجه بزك قمر زيك ههههه
ولبست تيشرتي وكل واحده راحت سيريها وريهام نامت وانا بفرك فالسرير من كسي فقولت اقوم اريح نفسي فالحمام فطلعت من الصاله وسمعت صوت اهات جاي من الاوضه المقفوله فمشيت علي طراطيف صوابعي و....
نكمل بقا المره الجايه
هاي انا مريم عمري ٢٢ سنه طالبه بس كليتي فمحافظه تانيه و واخده شقه لواحدي إيجار..
بدايه السنه الدراسيه كان عادي بس بعد كدا الدنيا اذمت معايه فالفلوس واطريت اسيب شقتي واروح شقه تانيه كلها بنات طلبه علشان اقلل مصاريفي شويه
الشقه الي رحتاها كانت تلت اوض اوضتي وفيها سريرين واوضه كمان فيها سريرين والاوضه التالته فاضيه لسه مجلهاش بنات..
زميلتي فالاوضه كان اسمها ريهام والبنتين الي فالاوضه التانيه اسمهم مروه ونور..
تعالوا اوصفلكم شكلهم علشان تتخيلوهم معايه
انا بيضه اوي و طويله حبه وعودي فرنساوي وكل حاجه فيه وسط وشعري دهبي و طويل حبتين تلاته
وريهام طويله برضو بس لونها قمحي وبزازها كبيره وطيزها وسط بس مدورين ومشدودين
أما الاوضه التانيه نور كانت سمره بزازها مدلدله كدا حبه وطيزها عاديه ومروه بقا كانت فلات لا بزاز ولا طيز كله عندها رايح فداهيه.
طبعا انا اول ماشوفتهم فليتهم من فوق لتحت وحسيت انها هتبقا سنه فل علينا
اتعرفنا طبعا اول ماوصلت وعرفوني كل حاجه وعرفت منهم ان صاحب الشقه شب صيدلي بس متحرش وغلس ولازم احرص منه.
وبداءت ارتب شنطي وحاجاتي واعمل التكليف الي عليه قبل ما انام،،، صحيح نسيت اقولكم اني كليه فنون وبيبقا عليه تكليفات عباره عن رسومات واسكتشات وكدا يعني.. دخلت ريهام عليه الاوضه وانا قاعده برسم وقعدت تمدح فرسمي وقعدنا نرغي سوا وانا شغاله
ريهام.: رسمك جميل جدا وعلي كدا يامريم الفنانه الي زيك لازم تكون مرتبطه
انا: لا خالص مابحبش اتقيد بحد
ريهام : يعني ايه تتقيدي!
انا : يعني انا بحب الحب اوي وبشوفه حريه.. الحب حريه ياريهام لكن الارتباط تحكم وانا لسه ملقتش الي يديني حريتي
ريهام : فنانه وعميقه كمان هههه عموما انا هنام علشان عندي محاضره بدري فانتي لو قدامك كتير معنديش مانع تسيبي النور مفتوح بس وحياتك ماتعملي دوشه
انا : لا متقلقيش انا مش هطول شويه وهطفي النور.
وقامت ريهام قلعت البيجامه و وقفت قصادي بالاندر والبرا..
ريهام : بصي بقا احنا اوضه واحده يعني مافيش بينا كسوف واديكي شايفه الجو نار وصاحب الشقه عماله اكلمه علشان يصلح المروحه وهو ودن من طين و ودن من عجين فمتتكسفيش مني انا مابستحملش انام بهدومي فالحر دا وانتي كمان لو عايزه تخففي هدومك براحتك معنديش مشكله.
انا : ههههه لا متقلقيش انا مش بتكسف خالص فنامي واتعاملي براحتك.
ودخلت سيريها الي كان قصاد سريري بالظبط وقعدت اكمل شغلي وهي راحت فالنوم خالص وانا قومت دخلت الحمام ورجعت وقبل ما القعد علي سرير ريهام لفتت نظري اوي بجسمها فوقفت جمب سيريها شويه اتفرج عليها.. لقيتها نايمه علي جمبها فرده من بزازها طالعه من البرا شكلها تحفه حلمتها بني كبيره وطيزها الي باينه كلها من الاندر الرفيع وكسها الي بيتعارك علشان يخرج من الاندر. وقفت شويه واتفرج وحسيت بكسي بيغلي.. نار طالعه من كسي وانا بتفرج عليها قعدت علي سيريري ودخلت ايدي تحت الشورت وفركت فكسي اووي ودعكت زنبوري جامد وانا هموت وانزل بكسي ادعكه فبزازها وقعدت اتخيلها بين رجعلي بتلحس فكي وتمص زنبوري ومن هيجاني طلعت اسكتش جديد وبداءت ارسمها وهي نايمه ب بزها الي طالع وحلمتها الي مرسومه وهي نايمه ولا اجدعها لبوه وايدي ماسكه القلم وايدي التانيه بلعب فكسي لحد ماجبت وارتحت وجسمي هدي خااالص وحطيت الاسكتشات مع بعض وقلعت زييها ونمت بالاندر والبرا ورحت فسابع نومه..
صحيت تاني يوم علي المنبه ملقتش ريهام قولت اكيد نزلت محاضرتها ولبست بسرعه ولميت اسكتشاتي واتحركت بسرعه علي الكليه..
هناك بقا كان اول سكشن هو الي كنت برسم تكليفه امبارح وسلمت الاسكتشات مع باقي زمايلي علشان الدكتور يعرضها فالسكشن ويقيمها وبعد ما سلمت والدكتور بينده الاسم وبيعرض الاسكتشات افتكرت بسرعه ان اسكتش ريهام من بينهم وهنا كانت الصدمه......
نكمل بكره ياولاد يلا سلااااام
قلبي كان هيقف منrola قال:
هاااي عليكم ياحلوين.. بعد طوووول غياب رجعتلكم تاني والمرادي مش هطول عليكم وكل يوم هنزل جزء من القصه علشان نخلصها بسرعه سوا
هاي انا مريم عمري ٢٢ سنه طالبه بس كليتي فمحافظه تانيه و واخده شقه لواحدي إيجار..
بدايه السنه الدراسيه كان عادي بس بعد كدا الدنيا اذمت معايه فالفلوس واطريت اسيب شقتي واروح شقه تانيه كلها بنات طلبه علشان اقلل مصاريفي شويه
الشقه الي رحتاها كانت تلت اوض اوضتي وفيها سريرين واوضه كمان فيها سريرين والاوضه التالته فاضيه لسه مجلهاش بنات..
زميلتي فالاوضه كان اسمها ريهام والبنتين الي فالاوضه التانيه اسمهم مروه ونور..
تعالوا اوصفلكم شكلهم علشان تتخيلوهم معايه
انا بيضه اوي و طويله حبه وعودي فرنساوي وكل حاجه فيه وسط وشعري دهبي و طويل حبتين تلاته
وريهام طويله برضو بس لونها قمحي وبزازها كبيره وطيزها وسط بس مدورين ومشدودين
أما الاوضه التانيه نور كانت سمره بزازها مدلدله كدا حبه وطيزها عاديه ومروه بقا كانت فلات لا بزاز ولا طيز كله عندها رايح فداهيه.
طبعا انا اول ماشوفتهم فليتهم من فوق لتحت وحسيت انها هتبقا سنه فل علينا
اتعرفنا طبعا اول ماوصلت وعرفوني كل حاجه وعرفت منهم ان صاحب الشقه شب صيدلي بس متحرش وغلس ولازم احرص منه.
وبداءت ارتب شنطي وحاجاتي واعمل التكليف الي عليه قبل ما انام،،، صحيح نسيت اقولكم اني كليه فنون وبيبقا عليه تكليفات عباره عن رسومات واسكتشات وكدا يعني.. دخلت ريهام عليه الاوضه وانا قاعده برسم وقعدت تمدح فرسمي وقعدنا نرغي سوا وانا شغاله
ريهام.: رسمك جميل جدا وعلي كدا يامريم الفنانه الي زيك لازم تكون مرتبطه
انا: لا خالص مابحبش اتقيد بحد
ريهام : يعني ايه تتقيدي!
انا : يعني انا بحب الحب اوي وبشوفه حريه.. الحب حريه ياريهام لكن الارتباط تحكم وانا لسه ملقتش الي يديني حريتي
ريهام : فنانه وعميقه كمان هههه عموما انا هنام علشان عندي محاضره بدري فانتي لو قدامك كتير معنديش مانع تسيبي النور مفتوح بس وحياتك ماتعملي دوشه
انا : لا متقلقيش انا مش هطول شويه وهطفي النور.
وقامت ريهام قلعت البيجامه و وقفت قصادي بالاندر والبرا..
ريهام : بصي بقا احنا اوضه واحده يعني مافيش بينا كسوف واديكي شايفه الجو نار وصاحب الشقه عماله اكلمه علشان يصلح المروحه وهو ودن من طين و ودن من عجين فمتتكسفيش مني انا مابستحملش انام بهدومي فالحر دا وانتي كمان لو عايزه تخففي هدومك براحتك معنديش مشكله.
انا : ههههه لا متقلقيش انا مش بتكسف خالص فنامي واتعاملي براحتك.
ودخلت سيريها الي كان قصاد سريري بالظبط وقعدت اكمل شغلي وهي راحت فالنوم خالص وانا قومت دخلت الحمام ورجعت وقبل ما القعد علي سرير ريهام لفتت نظري اوي بجسمها فوقفت جمب سيريها شويه اتفرج عليها.. لقيتها نايمه علي جمبها فرده من بزازها طالعه من البرا شكلها تحفه حلمتها بني كبيره وطيزها الي باينه كلها من الاندر الرفيع وكسها الي بيتعارك علشان يخرج من الاندر. وقفت شويه واتفرج وحسيت بكسي بيغلي.. نار طالعه من كسي وانا بتفرج عليها قعدت علي سيريري ودخلت ايدي تحت الشورت وفركت فكسي اووي ودعكت زنبوري جامد وانا هموت وانزل بكسي ادعكه فبزازها وقعدت اتخيلها بين رجعلي بتلحس فكي وتمص زنبوري ومن هيجاني طلعت اسكتش جديد وبداءت ارسمها وهي نايمه ب بزها الي طالع وحلمتها الي مرسومه وهي نايمه ولا اجدعها لبوه وايدي ماسكه القلم وايدي التانيه بلعب فكسي لحد ماجبت وارتحت وجسمي هدي خااالص وحطيت الاسكتشات مع بعض وقلعت زييها ونمت بالاندر والبرا ورحت فسابع نومه..
صحيت تاني يوم علي المنبه ملقتش ريهام قولت اكيد نزلت محاضرتها ولبست بسرعه ولميت اسكتشاتي واتحركت بسرعه علي الكليه..
هناك بقا كان اول سكشن هو الي كنت برسم تكليفه امبارح وسلمت الاسكتشات مع باقي زمايلي علشان الدكتور يعرضها فالسكشن ويقيمها وبعد ما سلمت والدكتور بينده الاسم وبيعرض الاسكتشات افتكرت بسرعه ان اسكتش ريهام من بينهم وهنا كانت الصدمه......
نكمل بكره ياولاد يلا سلااااام
أنقر للتوسيع...
قلبي كان هيقف من الخضه والدكتور بيعرض رسوماتي وبيقيمها بس هديت شويه لما لقيته معرضش رسمه ريهام بس جهه فاخر السكشن وقالي تعالي يامريم علي المكتب
لميت أدوات واسكتشاتي ورحتله
انا.. ازيك يادكتور
الدكتور.. اتفضلي يامريم اقعدي، بصي انا لقيت اسكتش وسط التكليفات استغربته جدا لان دا هيكون موضوع المحاضره الجايه وهي الحريه التعبيره والعلاقات الإنسانيه سواء علاقته مع فرد اخر او علاقته مع جسمه.
انا.. ...
الدكتور.. فانا دلوقتي مستغرب جدا ازاي تنبأتي بموضوع المحاضره الجايه وكمان رسمتي تكليفه ابدعتي كدا.
انا.. دا بفضل حضرتك وتعليمك ومتابعتك لينا دا غير ان الموضوع دا نزل للدفعه الي قبلنا فانا كنت فاضيه فقولت ادرب ايدي فموضوع احتمال يمر علينا معرفش انه هيكون الموضوع الجاي
الدكتور.. اتفضلي يامريم الاسكتش بتاعك انا مرضتش اعرضه فالسكشن دا علشان محرقش لوحتك وحد يقلدها مع اني اشك انهم يعرفوا
انا.. ميرسي جدا يادكتور
...
واستاذنت من الدكتور وطلعت علي باب الكليه علي طول خلاص بجد اعصابي سابت ومكنتش قادره اكلم حد ولا احضر باقي السكاشن..
وانا مروحه جبت اندومي طبعا حبيب كل الطلبه وكل المغتربيه
وصلت الشقه كان في دوشه دخلت لقيت مروه ونور بيشدوا فبعض فدخلت علي الحمام علي طول وسامعه حوارهم من جوه الحمام
مروه.. انا الي غاسله المواعين اخر مره يعني انتي الي عليكي الدور
نور.. ياشرموطه بتسمي الطبقين الي غسلتيهم مواعين دا انا اخر مره غسله مواعيد الشقه كلها.
وعمال بقا صوتهم يعلي المهم طلعت من الحمام لقيت ريهام طالعه من المطبخ وقالتلهم
ريهام.. ياشويه شراميط انتوا الاتنين صدعتوني هو انا هتصدع فالكليه وفالشقه قرفتوني بقا..
واتعدلت عليه وقالتلي معلش يابنتي احنا هنا كلنا بنشتم ومتعودين علي بعض زياده عن اللزوم اصلنا مع بعض اديلنا تلت سنين
انا.. ياستي خدوا راحتكم ما انا كمان بشتم ولا اتعصبت هشخر وحاجه اخر قله ربايه هههههه
وضحكنا كلنا ونور ومروه دخلوا يغسلوا المواعين سوا وعلي المغرب كدا دخلوا عليه الاوضه
مروه.. يامريم احنا بنفكر نخرج ماتيجي تخرجي معانا
انا.. لا مش قادره خليها يوم تاني لاني تعبانه اوي انهارده ومكسله..
ولبسوا فعلا وخرجوا وعايزه اقولكم انهم بيغيروا قصاد بعض عادي يعني ريهام لقيتها بتقلع وتلبس لس الخروج قدامي اشطه ومشيوا كلهم وقعدت هايجه بفتكر فاشكالهم وهما بيغيروا فشغلت فيديو لسبيان وقعدت افرك فكسي وفعز هيجاني وسخنيه جسمي ووشي احمر لقيت الجرس بيرن فانا كنت لابسه تيشرت بحماله وشورت فلبست عليهم روب كدا لحد الركبه ورحت افتح الباب
انا.. ايه ياريهام نسيتوا ايه...
واتفاجئت ان الي على الباب راجل شب كدا طويل وعريض وجسمه رياضي وباصصلي اوي من فوق لتحت وانا واقفه بالعافيه اصلا وكسي عمال يسرسب لاني كنت خلاص هجيب
انا.. مين حضرتك؟
مروان.. انا مروان صاحب الشقه جيت بلم الإيجار، انتي مريم صح! ريهام كلمتني وطلعتي زي ماتوقعتك عموما نورتينا
انا.. طيب اتفضل وانا ثواني هرن علي البنات اسالهم علي الإيجار..
وهو دخلت وقف فالصاله وانا بسحب فوني وواقفه قصاده بفتح الفون وياريته مافتح لانه فتح علي فيديو السكس الي كنت بشوفه قبل ما الجرس يرن وهو بحلق فالفون وانا اتوترت واتبرجلت ومش عارفه اطلع من الفيديو والتتش هنج خالص والفيديو شغال وطفيت الشاشه وفتحتها برضو تفتح علي السكس وهو وباصص للفون وفاتح فوءه ووشه كله عرق رحت انا طفيت الفون بور خالص راح قالي خدي موبيلي رني من عليه وطلعلي رقم ريهام من عنده كلمتها عرفتها الحوار وانه عايز الإيجار فقالتلي لو معاكي ادفعي انتي ولما نيجي نديكي الفلوس.
فقولتلته ثواني اجبلك الفلوس ودخلت الاوضه وخرج بالفلوس لقيته بيقولي
مروان.. انتوا حليتوا مشكله البوتجاز؟ اصل مروه كلمتني وقالتلي انه بايظ
انا. معرفش اصل انا مستخدمتوش من ساعه ماجيت
مروان.. طب استاذنك اشوفه.
انا.. اه اتفضل.
ودخل المطبخ وطلب مايه يشرب رحت جبتله من التلاجه وجيت واخدت بالي وانا جيباله المايه انه زبه واقف فالبنطول عامل زي عمود النور اديته المايه وحست كسي بيتعصر من الهيجان
انا.. طب لو سمحت اتفضل انت ولما البنات يكونو موجودين ابقا تعالي تاني
مروان.. انتي خايفه مني عموما انا ماشي ولو عزتوا حاجه ابقوا كلموني.
وهو خارج حك فبزازي بصدره لاننا كنا واقفين سوا فالمطبخ سوا ومطلع ومشي علي طول وهو نزل من هنا وانا حلماتي وقفوا اوي من حكته فيهم وقلعت هدومي وقعدت على سرير ريهام ملط وقعدت احك كسي فمخدتها لحد ماجبت وارتحت.
وجم البنات بالليل
ريهام.. احكيلنا بقا عمل ايه الخول هههه
انا.. وهو خول فعلا انتي مكدبتيش
ضحكوا كلهم ومروه قالت يبقا اتحرش بيكي انتي كمان اص ليه موقف مع كل واحده فينا ههههه
ريهام.. انا اداني سبانك قبل كدا وعمله هزار الخول هههه
مروه... انا مسكني من بزتي وعمل نفسه كان هيقع
نور.. انا للاسف بعبصني بس هههههه
انا.. بس هههه؟
ريهام.. اصل المتناكه دي الوحيده الي هتموت عليه مقولكيش يوميا بتتمني ينيكها ههههه دي بتضرب عليه سبعه ونص تخيلي ههههه كل دا علشان بعبصها من علي الهدوم امال لو كان بعبصها من غير هدوم وخل صباعه فطيزها بقا هههههه
نور.. وحياتك مكنت هسيبه الا ومعايه منه عيلين ههههههه
مروه.. وانتي يا مريم عمل ايه معاكي
انا.. حك فبزازي وقال ايه اتزنق فيه
ريهام.. معلش هو اخره يحك كدا علي فكره مابيعملش اكتر من كدا علشان كدا ساكتنله ومتنسيش اننا قاعدين فالمكان دا بتمن تمنه الفعلي ودا اكبر سبب مخلينا مستحملينه
انا.. طيب اديني هستحمل معاكوا لحد ما السنه دي تخلص
نور.. هو انتي فتحتيله بلبسك دا يامريم
انا.. اه ماله
نور.. التيشرت الي لابساه ستان والروب كذالك مفتوح كمان
انا.. ايه المشكله برضو
مروه.. ان بزازك مرسومه فيه رسم حلماتك واقفه على الآخر هتنط من التيشرت
جت ريهام وكانت عملت شاي للكل واحنا بنتكلم وكل واحد خد كوبايته
ريهام.. ايوه صح دا تلاقيكي هيجتيه علي اخره ببزازك دي دا تلاقيه بيحلم بيكي دلوقتي هههههه
وقعدنا لاخر اليوم نضحك ونهزر ودخلنا علشان ننام وكل واحده دخلت اوضتها وريهام قلعت وقعدت بالاندر والبرا علشان تنام وانا وقفت قصاد الدولاب وقلعت التيشرت وبدور علي توب قطن انام بيه ولقيت ريام وقفت وهي بتصفر
ريهام.. بزازك نار يامريم تحفه اووي انتي رسامه وكل حاجه فيكي مرسومه علي الشعره
انا.. لا مش للدرجادي.. وبكلمها وانا بدور فالدولاب علي هدوم لقيتها مسكتني من حلمتي
ريهام.. علشان كدا حلمتك كانت باينه من التيشرت علشان انتي اصلا حلمتك قابه
انا.. ههههه طب حوشي ايدك خلينا البس ايدك ساقعه وبعدين مالك قفشاني من بزي كدا سيبني
ريهام اصل انا حلمتي نايمه خالص فمستوي باقي بزي حتي شوفي.
وخرجت بزها من البرا وانا هنا كان كسي جاب اخره وكان بينبض من الهيجان
انا.. لا مش نايمه ولا حاجه بزك قمر زيك ههههه
ولبست تيشرتي وكل واحده راحت سيريها وريهام نامت وانا بفرك فالسرير من كسي فقولت اقوم اريح نفسي فالحمام فطلعت من الصاله وسمعت صوت اهات جاي من الاوضه المقفوله فمشيت علي طراطيف صوابعي و....
نكمل بقا المره الجايه