ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
الجزء الاول
الشخصيات
علي 17 سنة وحيد امه ابوه متوفي طوله 180 سم جسمه رياضي زبه طويل
بشرته سمرا الحالة المادية ميسورة
ناهد ام علي 40 سنة طولها 160 بزازها كبيرة وطيزها كبيرة وبارزة و
عندها كرش صغير بشرتها قمحي ربة منزل
محمد 17 سنة عايش مع امه مطلقة وليه اخت متجوزة طوله 178 سم جسمه رياضي
زبه اقصر شوية بس تخين بشرته قمحي
الهام ام محمد 39 سنة مطلقة تعمل مدرسة طولها 165 سم بزازها وسط طيزها كبيرة جسمها كيرفي
مهتمية بجسمها عندها بطن صغبرة فخادها ملبن بشرتها بيضة
القصة
انا على بدرس في اخر مرحلة في الثانوية انتيمي وصديق عمري من الطفولة محمد
اسرارنا وبلاوينا كلها مع بعض معظم الوقت بنقضيه مع بعض حتى المذاكرة ياعندي يا عنده
يداية تعرفنا على الجنس كانت افلام السكس او النظر للمدرسات وكمان زوقنا واحد بنعشق الميلفات حياتنا كانت عادية وبنخبيش حاجة عن بعض لحد جيت في يوم كنت راجع من المدرسة بدري شوية واليوم ده محمد كان غايب فيه دخلت الشقة وكانت الصالة فاضية
ولفت انتباهي اندر لونه ابيض بتاع ماما على الارض وصوت اهات جاي من بعيد مشيت لحد الطرقة الصوت ابتدا يوضح اكتر كان جي من اوضة ماما وفي برا وقميص نوم واقعين في الطرقة قربت من اوضة ماما الباب كان موارب جسمي اتجمد من المنظر ال شوفته
لاقيت محمد راكب فوق ماما ونازل فحت ورزع وطيزها بتترج تحت منه مع كل خبطة
وماما شغالة صويت تحت منه وقفت مصدوم مش عارف اتصرف عايز ادخل اموتهم لكن جوايا احساس تاني اني اتفرج وخصوصا انتصاب زبي وانا اول مرة اشوف جسم ماما في حياتي ملط وصديق عمري بينكها حاجة كانت فوق الوصف احسن من اي فيلم سكس انا شوفته
وشدني اكتر ازاي ماما متكيفة من محمد
انسحبت بهدوء ونزلت قعدت في كافيه مع حالي مش عارف افكر هل ماما طول عمري شايفها ست محترمة طلعت شرموطة وبتستغفلني وصديق عمري كمان بيخوني ومن امتى العلاقة دي
وهل في حد تاني في حياة ماما غير محمد وليه سكت ومشيت لما شوفتهم هل عجبني الوضع لما افتكرت شكل محمد وهو راكب فوقها زبي انتصب تاني بقيتش عارف افكر ومش عارف اعمل ايه خلصت قعدتي في الكافيه كان عدى عليهم اكتر من ساعة قومت روحت وانا دماغي هتنفجر من كتر التفكير
طلعت البيت وانا داخل ماما كانت خارجة من الحمام لافة شعرها بفوطة ولابسة قميص بيتي تحت الركبة بنص كوم وحلمات بزازها نافرة تحته وواضح انها مش لابسة برا ولابسة اندر سبعة اسود حارجة كأنها عروسة اول مرة اخد بالي من لبسها جوا البيت بعد ماشوفتها بتتناك من محمد ولاحظت انها بقالها فترة مهتمية بنفسها ولبسها
ناهد : انت جيت يا على
على : ايوة يا ماما
ناهد : طب ادخل غير على ماحضر الاكل
على : لا انا هنام تعبان شوية
ناهد : مالك يا على
على : مرهق شوية من الدراسة ومحتاج انام
ناهد : اوك يا حبيبي تحب اصحيك الساعة كام
على : على الساعة 6
وسبتها ودخلت قعدت على السرير افكر هعمل ايه حسيت دماغي هتنفجر نمت من كتر التفكير
مرت ايام وباين ان مش مركز حتى مع محمد سألني مالك معرفتش ارد لحد ما في يوم قررت لازم اواجه بس بعيد عن البيت واتفقنا نتقابلة في كافيه
محمد : مالك في ايه
على : انت مش مخبي حاجة عايز تقولها
محمد : ههههه هخبي ايه انت عارف كل حاجة عني
على : بخصوص موضوعك انت وماما
حسيت محمد اضطرب واتلغبطت في الكلام
محمد : ايه يابني ال بتقوله ده مالها طنط
على : محمد متلفش وتدور انا شوفتكم
محمد : على انا هقولك كل حاجة بس قبل ماحكي لازم تعرف انك صاحب عمري ومستحيل اخسرك انا على علاقة بأمك وبنحب بعص وهي كانت عايزة تعرفك بس انا رفضت لاخسرك
غلى : انت بتقول ايه
محمد : دي الحقيقة وانا وامك بنحب بعض بتنساش انها بعد ابوك ركزت حياتها ليك وهي كانت محتاجة حد يعوضها سنين الحرمان وانا حبيتها ومتجوزين عرفي ومستعد اطلقها بس ماخسركش وفي نفس الوقت انا بحبها ومش عايزك تكون اناني في اختيارك
على : انت مستوعب بتقول ايه ترضى ان اعمل معاك كدة واتجوز امك
محمد : انت صاحبي وانا اعرفك كويس ومش لازم اكون اناني لو ماما موافقة خلاص المهم سعادتها وثقتي فيك انك متئذيهاش
احترت من كلامه ومش عارف اعمل ايه في نفس الوقت كلامه منطقى وحاسس بغيرة بس كلامه صح خصوصا انهم متجوزين
على : متجوزين بقالكم مدة ؟
محمد : حوالي 4 شهور
لاحظت في عينه قلق ان ارفض او نخسر بعض
على : انا موافق يا محمد طالما هي سعيدة وانت هتحافظ عليها
ارتسمت على وشه الضحكة وقام حضني
محمد : انت اجدع صاحب في الدنيا متقلقش هي في عيني
اخدته وروحت الييت فتحت باب الشقة ماما كانت قاعدة قدام التلفزيون ولابسة جلابية بيتي تحت الركبة وطرحة خفيفة على شعرها
ناهد : انت جيت يا على في حد معاك
على : ده محمد
ناهد : مش تقول طيب اعدل نفسي
وبتلف الطرحة مع دخول محمد
على : ماما انا عرفت كل حاجة من محمد
ناهد في قلق وبتبص لمحمد
محمد : متخافيش على عرف كل حاجة وموافق
ناهد اطمنت شوية : بجد يا على يعني مش زعلان
على : لا يا ماما مش زعلان مدام انتي مبسوطة وسعيدة مش هكون اناني
ناهد : على انت كبرت وانا مقصرتش معاك بعد موت ابوك وعمري ماهقصر معاك انت ابني ال مليش غيره
على : مش وقت الكلام ده يا ماما مش هتشوفي جوزك يشرب حاجة
حسيتها اتكسفت ووشها احمر
ناهد : تشرب ايه يامحمد
محمد : اي حاجة من ايدك جميلة
دخلت ناهد المطبخ وقعدت انا ومحمد قدام التلفيزيون
محمد : انا عمري ماهنسى جميلك ده
على : ملوش لازمه الكلام ده اقولك ياعمي ولا يصحبي هههههههه
محمد بيضحك : طبعا صحبي
جت ناهد ومعاها عصير قدمته لينا وقعدت
على : تصبحوا على خير
ناهد : رايح فين يا على
على : هسيبكم مع بعض شوية بس متتشاقوش
اتكسفم وانا دخلت اوضتي وجوايا احساس غريب فتحت الباب براحة من غيىر ماحد يحس
وببص عليهم لاقيت محمد مطلع فردة بز ناهد ونزل مص وايده التانية تحت جلابيتها بتدعك في كسها
ناهد :مممم براحة يا محمد احح على ياخد باله
محمد مسألش ومكمل
ناهد : انت هيجان ليه كدة يا حبيبي طب اصبر اممممم تعالى نخش الاوضة طيب عشان على
سابها على وانا دخلت بسرعة وبصيت من ورا الباب كانت ماما داخلة الاوضة ومحمد وراها نازل تقفيش وبعبصه في طيزها دخلو الاوضة ومن استعجالهم سابوه متوارب مقفلش خرجت براحة وقربت من الباب اتفرج ايه هيحصل
بصيت لاقيت ماما قاعدة على السرير وقصادها محمد قالع بنطلونه وهي نازلة مص في زبه ولا اجدعها شرموطة زبي زقف وهيجت اول مرة اشوف ماما كدة كانت بتمصله احسن من ممثلات البورنو ومحمد شغال اها وشتيمة فيها ونازل تقفيش في بزازها
محمد : اه كمان يا لبوة مصك حلوة يا شرموطة مصي زبي كمان
وماما شغالة مص فجأة محمد مسكها من راسها ونزل دخول وخروج في بؤها كأنه بينيكها وابتدت سرعته تزيد كانت هتتخنق لحد مثبت زبه في بؤها وفضي كل لبنه في بؤها وطلع زبه ماما اخدت نفسها واتفاجئت بلعت كل ابنه ونزل كم نقطة على بزها جبتهم بصوباعها وبلعتهم ومسكت زبه باسته وقالتله تسلم يا دكري في اللحظة دي انا ملحقتش ادخل اوضتي جريت على الصالة قعدت على الكنبة وعملت نفسي بتفرج على التلفزيون
شوية وماما خرجت بتعدل في هدومها وبتدخل بزازها جوا البرا اتفاجئت بوجودي اتكسفت وقالت
ناهد : انت فاهم بقى
وطارت على الحمام شوية محمد خرج بيعدل بنطلونه بصلي وجه قعد جنبي
محمد : على منمتش ليه
على : ماجاش ليا نوم قولت اتفرج على التلفزيون
محمد محروج : انا اسف افتكرتك نمت ومعرفتش امسك نفسي
على : لا عادي خد راحتك
محمد : بعد كدة هاخد بالي
على : براحتك في اي وقت اتعود وانا كمان لازم اتعود
محمد : بصراحة يا صاحبي من غير زعل بس امك جامدة
على : المهم ظبطت الدنيا
محمد : عيب عليك صاحبك اسد
شوية جت ناهد اعملكم حاجة تشربوها
محمد : يا نهار ابيض انا اتأخرت لازم امشي
ناهد بقمص : بدري كدة يا محمد
محمد : معلش بقى يا نانا انا من بدري برا
قام محمد سلم عليا ومشي ناحية الباب وماما بتوصله لحد الباب وقام حضنها وباسها قفش طيزها وهو بيحضنها وغمزلي يمكن عشان اتعود على كدة
خرج محمد وجت ماما قعدت جنبي
ناهد : متأكد انك مس زعلان يا محمد
على ' مدام انتي مبسوطة وسعيدة تمام منكرش في اول كنت متصايق بس لما فكرت حسبتها صح وقولت انك ليكي حق تعيشي عمرك بعد ما ربتيني وكبرتيني
ناهد : تسلملي يا لولو و ر... يخليك بعقلك
على : بس انتي متأكدة انك بتحبي محمد
ناهد : اكيد بس هتفضل انت حبي الاول والاهم انت ابني ومليش غيرك في الدنيا وسندي
على : مش هكدب عليك انا كنت حاسس بغيرة لكن دلوقتي اطمنت
ناهد : انت ابني وروحي يا علي ومستحيل تبقى في حاجة تانية اهم منك في حياتي وانا كنت عايزة اقولك الاول بس كنا قلقانين من رد فعلك
على : محمد قالي وبما اننا بفينا صريحين مع بعض احكيلي مين كلم مين الاول
ناهد : بصراحة بصراحة محمد
على : احكيلي بالتفصيل من غير ما تخبي حاجة
ناهد : كل حاجة
على : اه كله متخبيش حاجة
ناهد : هو الموضوع محرج شوية بس انت كبرت واحنا متفقين من زمان ان احنا اصدقاء مش ام وابنها بس
يتبع ......
ناهد
إلهام
الجزء التاني
بص ياسيدي من بعد موت ابوك اتقدملي عرسان كتير وانا كنت قافلة الباب عشانك ومدخلتش حد غريب عليك وقفلت على نفسي طول السنين دي لدرجة ان نسيت المتعة وان واحدة ست اه كنت بتعاكس كتير ومسلمتش من التحرشات زي اي ست بس كنت مانعة ده عشان اكون ليك اب وام
من حوالي 6 7' شهور تقريبا كان محمد بيجي يذاكر معاك او تسهروا سوا تلعبوا انا كنت بعامله زيك خصوصا انه من سنك لحد ما جه يوم كنت واقفة في المطبخ ولاقيته جاي عايز كوباية ماية ووقف معابا شوبة قعد يتغزل فيا وانا مكنش في بالي حاجة وبعد ماخلص قرب حط الكوباية من ناحية ضهري وحسيت بزبه مدفع على فلقة طيزي
على : ماما !
ناهد : احنا انفقنا الصراحة وانا بحكيلك دلوقتي صاحبي مش ابني
على : ماشي كملي
ناهد : وقفنا فين اها حسيت بزبه على فلقة طيزي وهو طول شوية كأنه مش طايل الحوض وبقى يقرب اكتر لدرجة زبه رشق في طيزي من على الجلبية البيتي مش هنكر نفسي زاد وحسيت ببلل كسي مع لهيب نفسه فوق وداني وخصوصا ان بقالي زمن مفيش راجل لمسني حط محمد الكوباية ومشي بسرغة وانا بقتش واقفة على بعضي كأنه صحى فيا بركان وانفجر من زمن يومها لما مشي انا دخلت اوضتي قفلت على نفسي وحولت اطفي ناري واربح نفسي بايدي وبقيت اتخيل كلامه وتحرشه كأنه بينيكني لحد ماارتحت
واتكررت مواقف التحرش ومعاكسته و كلامه الحلو ومكدبش عليك كنت فرحانة ان لسه مرغوب فيا خصوصا من شاب في عمر ابني وكنت كل مرة بعد مايمشي ادخل اوضتي اريح نفسي وابتديت اهتم بنفسي وانضف جسمي واغير طريقة لبسي لو تلاحظ وكنت بتعمد اظهرله ده كل مايجي بس مكنتش متخيلة ان الموضوع هيتطور كدة
لحد ما جيه يوم كنت انت في اجازة عند عمك في البلد وانا كنت لوخدي في البيت
كنت في اليوم ده لابسة جلبية ببتي كت لونها فوشيا واصلة لتحت الركبة وماسكة عليا اوي عليها من قدام رسمة ميكي تحتها اندر سود بس لاقيت الجرس بيرن حطيت الطرحة على راسي وقمت اشوف مين
فلااااش باااك
ناهد : محمد ! ازيك على مش هنا
محمد : اه عارف انا جيلك انتي
ناهد : خير اتفضل
دخلته وقفلت الباب وقعدنا في الانترية
محمد : تسمحي الاول تقبلي الهدية دي
ولاقيته بيقدملي وردة حمرا
ناهد : وااو دي ليا انا ميرسي يا محمد
محمد : دي حاجة بيسطة اقدر اقدمهالك
ناهد : يا واد يا بكاش
محمد : بكاش ليه دي حقيقة وانتي ست جميلة
ناهد : مش فاهمة تقصد ايه
محمد : بصراحة كدة انا بحبك
ناهد : هههههههه يخرب عقلك واد انت قد ابني
محمد : وايه المشكلة
ناهد : انت بتتكلم جد
محمد : طبعا جد
ناهد : يا واد انا كبيرة شوف حد في سنك
محمد : بس قلبي اختارك انتي وعلى فكرة انتي مش كبيرة ولا حاجة الف واحد يتمناكي كفاية جمالك
ولاقيته قعد جنبي ولزق فيا وبصراحة انا كنت على اخري
ناهد : محمد انت صاحب ابني
حط ايده على فخدي وانا نفسي ابتدا يعلى
محمد : وده يمنع حبي ليكي بالعكس ده يأكده
وراح مقرب مني وباس خدي براحة مع تحسيس ايده على فخادي
ناهد : محمااد !
كأنه مش سامعني ومكمل تحسيس وبوس وراح مقرب شفايفه من شفايفي حسيت بكهربا في جسمي ودوبت في البوسة معاه وكان كسي بيعلن انفجاره وانا بقالي زمن مفيش راجل لمسني وكنت حاسة كأني لسه بقلق كأني عروسة ليلة دخلتها مش ام ومخلفة وان ال كلها شوية وينيكني شاب في عمر ابني استسلمت ليه وهو نازل بوس فيا زي المحروم وبيفعص في بزازي بأيد والايد التانية دخلت تحت الجلابية بتدعك في كسي
حسيت لارديا وايدي بتتمد على بنطلونه بحسس على زبه فوق الهدوم اتفاجئت بحجم زبه بالنسبة لسنه فجأة رفع رجلي ونيمني على ضهري على الكنبة وابتدا يقلعني الاندر كان غرقان من كتر تقفيش محمد فيا وهيجاني قرب براسه من كسي وكنت حاسه بسخونة نفسه وطبع كم بوسة على شفايف كسي وبعدين فتحه واشتغل لحس وانا بتلوى تحت منه
ناهد : اهححح براحة يا محمد اه اممم احححح
مكملتش دقائق لقيت نفسي بنتفض واتلوي وقافشة بايدي راسه على كسي وبجيب عسلي
على وشه نفسي زاد اووي وابتديت اهدى من عمايله رفع راسه وبصلي وبيضحك
ناهد : يخرب عقلك كل ده يطلع منك
قرب مني وخدني بوسة رومانسية مع تحسيسه لبزازاي طلعتهم من الجلابية لاقيته زي مايكون لاقى كنز قفش كل فردة بأيد ونزل مص وعض
ناهد : ااااه ايي براحة يامحمد بيتعضش ده ااه
شبع من رضاعة بزازي وقام قلع بنطلونه والبوكسر وظهر زبه واقف مكنش طويل اوي بس كان طخين وبالنسبة لسنه كبير
ناهد : يالهوي كل ده هيخش فيا
محمد : الليلة دخلتك يا عروسة
عدلني قعدت وقرب زبه من راسي حسسيت عليه بايدي وانا مستغربة ده زب راجل كبير مش عيل سنه 17' بوسته كام بوسة وانا ماسكاه وبعدين دخلته في بؤي واحدة واحد ة وكان واحشني طعم الزب اوي وقولت فرصتي انتقم من ال عمله فيا من شوية نزلت مص في زبه ولحس في بيضانه وهو بيوحوح مني
محمد : اه كمان مصك حلو كمان اه مصي مصي
فضلت امص والحس فيه لحد ما شد على اخره نيمني محمد على ضهري وقرب بزبه على كسي
ناهد : محمد براحة يا حبيبي عليا انا بقالي زمن متنكتش
محمد : متخافيش يا نانا
قعد يضرب بزبه على كسي ويفرش ويولعني اكتر وبعدين دخل راسه براحة وابتدا يزود دخوله واحدة واحدة وانا حاسه اني بتفشخ كأني اول مرة اتناك وبقيت اوحوح تحت منه لحد مدخل كله في كسي وبعدين بقى يخرج ويدخل براحة وكذا مرة لحد ما اخدت عليه ولاقيته مرة واحدة ساحبه كله وكان بيسحب روحي وياه وراح رزعه مره واحدة كله شهقت وبرقتله
محمد : لا لا لا استحملي لسه عملنا حاجة
وبقىى يسحب ويرزعه كله مرة واحدة كذا مرة ورا بعض وانا بصووت تحت منه ولا هو سائل فيا
ناهد : اه ااه اااه اه براحة يا محمد عشان خاطري اه اه يالهووي اه اه اههححح
نام على صدري وقفش طيازي بأيده وشغال نيك زي المحنون مرحمنيش الا ما جيبت
قام وشدني من ايدي قومني ونام هو على ضهره
ناهد : طب استنى اخد نفسي
محمد : يلا يا لبوة
طلعت عليه وقعدت على زبه واشتغلت تنطيط وهو قافش بزازي تفعيص
محمد : اه كمان يا نانا اتنططي كمان كسك ضيق اوي وسخن
ناهد : انت ال زبك كبير وملي كسي اه اححح اه
شوية وساحبني على صدره وقالي ارفعي نفسك شوية وبقى شغال هو نيك تحت مني جامد
ناهد : اهحح كمان يا محمد اه بتحبني يا حبيبي اممممم اه نيكني نيكني
شوية ووقف وضربني على طيزي وقالي قومي قومت من عليه قام وحضني ونزلنا بوس في بعض مع ضرب على طيازي وتقفيش في بزازي وراح عدلني في وضع الدوجي وبدون مقدمات رشق زبه في كسي وبقى ينيك جامد ويلسوع طيزي لدرجة انها احمرت وفجأة اتشنج
محمد : اه هجيب يانانا هجيب يا متناكة
ملحقتش ارد عليه كان جابهم في كسي وروى عطشى وانا من سخونة لبنه جيبت معاه
زبه نام وخرجه من كسي وروحي بتخرج معاه اترمى على الكنبة من التعب وانا اتعدلت وقعدت في حضنه
محمد : جسمك فاجر وكسك سخن يا نانا
ناهد : مكنتش متخيلة كل ده يطلع منك يا قلب نانا
محمد : يعني متكيفتيش
ناهد : فشر يا دكري انت فشختني
ناهد : اوعى حد يعرف ال حصل بينا
محمد : متقلقيش حد يفضح حبيبته
ناهد : تسلملي يا قلبي
بوسته قومت من جنبه داخلة الحمام وانا ماشية بتقصع وبهز طيازي اهيجه وبضحك
محمد : هاجي اركبك
ناهد بلبونة : لا معتش قادرة
وجريت الحمام وهو جري ورايا دخلنا تحت الدش تحسيس وتقفبش ونكني نيكة سريعة وجابهم على بزازى عشان كنت تعبت من كتر النيك واخدنا شاور سوا وخرجنا
عودة من الفلاش بااك
ناهد : بس ومن ساعتها كل ما تيجي فرصة نتقابل وينيكني نتفق في الموبايل
على : امتى كتبتم الورقة العرفي
ناهد : عرفي ! محمد ال قالك كدة
على : بيضحك عليا
ناهد : لا بس هتلاقي خايف يخسرك عشان كدة قالك كدة
على : طب وانت ايه يضمن ميكنش بيلعب بيكي
ناهد : محمد بيحبني ومتعلق بيا كأنه *** فاكر فرح بنت خالتك لما عزمته وانا يومها كنت مقضيها رقص وهو جه معاك وشافني
تاني يوم اتقمص مني وزعل ازاي ارقص قدام الناس وقعدت اصالحه
على : ده واقع بقى
ناهد بشرمطة : امك مش سهلة وهو بيعشق ده هيهيهيهي
وراحت مخبطة بايدها على كسها وضحكت ضحكة شرموطة
على : طب وانتي بتحبيه
ناهد : بصراحة يا على محمد هو ال رجعني احس بنفسي وان مرغوب فيا تاني بعد ما كنت نسيت معاه بحس بأنوثتي وان في حد طول الوقت عايزني انا مقدرش استغنى عنه بعد ما دوقت تاني طعم المتعة
على : بس
ناهد : عارفة هتقول ايه فرق السن وأكيد هيجي يوم ويتجوز واحدة من سنه انا مش عيلة يا على وعارفة سنة الحياة وبكرة شكلي يتغير واعجز ومعجبوش بس انا دلوقتي بحبه وهو بيحبني وعيشني في سعادة
على : مين ده ال عجز انتي مزة المزز ومدام انتي مبسوطة فداكي اي حاجة
ماما حضنتني
ناهد: تسلملي يا حبيبي يا أول فرحتي بس اوعى تفتكر ان هحبه اكتر منك انت ابني وحبيبي
وابتدت تدمع
على : ايه يانانا هنقلبها غم روقي كدة الواد محمد بيحبش الغم وهيفلسع مننا
ناهد : مين ده ال يفلسع ده انا نانا
على : اوبا بقى يا مسيطر
ناهد : طب وانت بقى
على : انا ايه
ناهد : مافيش واحدة كدة ولا كدة
على : لا قدامك عروسة ولا ايه
ناهد : انت شاور بس يا قلبي
على : عايزه تخلصي مني عشان يفضى الجو انتي وحبيب القلب
ناهد : صحيح محمد كان حكالي ان زوقكم واحد
على : مش فاهم
ناهد : اوعي يكون يا واد بتحب الستات الكبيرة زيه
على : ههههههههه فين المشكلة انا طول الاقي واحدة زيك يا نانا يا قمر
ناهد : طب ال يدلك
على : مين ؟
ناهد : إلهام امه
يتبع........
الجزء الثالث
على : تصدقي عمري ما فكرت فيها بس بطل
ناهد : المهم انك موافق
على : دي هتيجي ازاي دي محترمة اوي
ناهد : ولا يعني انا الشمال
على : مقصدش بس
ناهد : سيبها عليا ولا انت مش واثق في امك
على : ايوة بقى يا نانا
بعدها سيبتها ودخلت نمت وانا بفكر ازاي ماما هتقنع إلهام وفعلا إلهام بطل تستحق جسم ابيض ملبن ومطلقة بقالها كتير يعني اكيد محتاجة حد يكيفها
مر كذا يوم مفيش جديد غير محمد بقى يجي البيت عادي وانا موجود ونقعد كلنا مع بعض واوقات اسيبهم وانزل عشان ياخدو راحتهم واوقات اخرج انا وهو خروجة صحاب عادي
واتعودت على وجوده مع ماما عادي ماما الي اتغيرت جامد في لبسها وكلامها خصوصا ومحمد موجود وحسيت روحها صغرت 20 سنة ومعظم الوقت قاعدة بقمصان نوم مثيرة ولانجيرهات حتى لبس الخروج معظمه اتغير وبقى ضيق وظاهر مفاتنها
في يوم لاقيتها داخلة عليا الاوضة رابطة شعرها ديل حصان ولابسه قميص نوم ابيض بحمالات كاشف صدرها كل حمالة شايلة بز وحلمته بارزة كان واصل فوق ركبتها
ناهد : على عايزاك
على : اوبا ايه الجمال ده يا بختك يا سي محمد
ناهد : بس بقى عايزاك تنزل تجيب شوية حاجات عشان محمد جي النهاردة وبايت معانا
على : ابن الايه مقاليش يعني
ناهد : ماهو قالي عشان مامته مسافرة لاختها كام يوم
على : عشان كدة انتي على سنجة عشرة وفرحانة
ناهد : اتلم بقى يا واد هتنزل ولا لا
على : حاضر هنزل
وانا قايم عديت من جنبها ركبتها الهوا
على : العب
ناهد : هااااه اخص عليك
على : ابقو وطو الصوت شوية هتفضحينا
ناهد : حد يقول لامه كدة
على : انا خايف في مرة تلمي علينا الجيران
حطيت ايدها في وسطها
ناهد بشرمطة : اعمل ايه صاحبك بيبهدلني
وجت زقتني وبتديني ورقة الطلبات والفلوس
ناهد : يلا عشان متتاخرش
على : مستعجلة على حبيب القلب
راحت صربتني في كتفي بهزار غيرت ونزلت جيبت الطلباتورجعت بفتح باب الشقة لاقيت ماما خارجة من الحمام لافة فوطة على جسمها طايرة على الاوضة وشكلها يهيج مع حركة طيزها وهي بتجرى
على : نانا انا جيبت ااطلبات
ناهد من اوضتها : دخلهم المطبخ على ما اجهز محمد زمانه على وصول
دخلت الطلبات المطبخ وغيرت ولسه بفرد جسمي جرس الباب رن
ناهد : شوف مين ياعلى
على : حاضر
قومت فتحت كان محمد دخلته قعدنا في الصالة
محمد : ازيك يا على نانا فين
لسه نردتش علر محمد كانت ماما خارجة واحا على المنظر كانت لابسة قميص نوم برتقالي فاجر كانت بحمالات وشفاف من عند كل حمالة مبين بزازها كأنها مش لابسة حاجة وماسك من تخت صدرها ومفتوح دايرة من قدام عند صرتها مكمل لحد كسها بخاجة بسيطة ومبين طيزها من ورا خصزصا لو نشيت او وطت طيزها بتبان كلها ولابسة اندر نفس اللون فتلة غاطس في طيزها ومن قدام شفاف عند مثلث كسها وشفايفه ظاهرة وحاطة مكياج خفيف وفاردة شعرها اول مرة اشوف ماما بالمنظر ده واول مرة تقعد كدة قدامي باللبس ده منظرها كان مثير جدا لدرجة بلعنا ريقنا انا ومحمد
قربت من محمد ال قام وتكوير زبه كان بابن من ورا البنطلون سلم عليها وحضنها
محمد : ايه الجمال ده يا نانا وحشتيني اوي
ناهد : وانت كمان يا قلب نانا واحشني موت
باسها محمد وقعدها جنبه في حضنه وايده على كتفها وهي حاطة رجل على رجل ومافيش حاجة تدارى في لحمها
شوية ومحمد نزل ايده من على كتفها على ضهرها براحة لحد موصل لطيزها وبيلعب فيها قفش وبعبصه
محمد : الحلاوة دي كلها عشاني
ناهد : كلها ليك يا قلبي
وراحوا في بوسة مشبك قدامي وانا قاعد بتفرج عليهم ومحمد بيمص شفايف ماما وايده شغالة لعب في طيزها
ناهد : امممممم اهه شفايفك عسل هيهيهيهي
محمد : انتي العسل كله
على : طب احترمو وجودي
محمد : هعمل ايه في جمال امك يا على
ناهد : طب انا هقوم اجيب حاجة تشربوها على ما اسخن الاكل
قامت ماما من حضن محمد راح ضربها على طيزها اترجت جامد
ناهد : اااه ايي ايدك تقيلة يا ميدو هيهيهيهيهي
وراحت غمزه بعينها واديته بوسة في الهوا ومشيت تتقصع وتهز في طيازها بلبونة وهي رايحة المطبخ وبتعدل اندرها المحشور في طيزها من لعب محمد وهي ماشية
محمد : ماتشغلنا ماتش مو صلاح يا على
على : اخ نسيت ده زمانه بدأ
شغلت الماتش وقعدنا نتفرج ودقايق وماما كانت بتنادي عليا اخد الشاي
روحت المطبخ لاقيت ماما بتسخن الاكل
ناهد : معلش يا حبيبي احنا واخدين راحتنا قدامك انت صاحبي مش ابني بس
على :انا مبسوط ان احنا صحاب يا ماما
ناهد : عايزاك بعد العشاء تنزل شوية
على : بتوزعيني ماشي يا نانا
ناهد : يا واد افهم انا عايزة محمد ياخد راحته عشان اعرف اكلمه في موضوع إلهام انزل حتى ربع ساعة واطلع تاني يكون دخلنا الاوضة
على : يالهوي على التخطيط انتي دماغك سم
ناهد : امال ايه انا اعحبك
على : اوعي تصفي الواد براحة عليه
ناهد : ياخويا انا بقدر عليه ده بيبهدلني هيهيهيهي
على : ماهو الصراحة ليه حق
ناهد : لما نشوفك هتعمل ايه مع إلهام
على : ابنك أسد
ناهد : طب يلا يا أسد احسن يستعوقنا
خرجت بالشاي وكملنا فرجة على الماتش كانت ماما بترص الاكل على السفرة
ناهد : يلا الاكل جاهز
على : ثواني يا ماما الماتش قرب يخلص
ناهد : الاكل هيبرد
قومنا انا ومحمد لاقينا ماما عاملة وليمة شوربة كوارع وعكاوي ومشكل لحوم
محمد : ايه كل ده
ناهد : عشانك يا حبيبي انت بتعمل مجهود وراحت عضة على شفتها
على : ايوة يا عم يا بختك
محمد : انتي ناوية على موتك النهاردة انا مش هعتقك ولا ايه يا على
على : هي ال جابته لنفسها هههههههههه
ناهد : دكري ولازم تتغذى
قعدنا على السفرة محمد قعد قصادي وجنبه ماما وعمالة تتدلع فيه وتأكله بأيدها كأنهم عرسان جداد وتمسك الاكل بشفايفها وتقرب لشفايفه ومحمد ياكل ويكمل اكل في شفايفها
خلصت أكل وقومت اغسل أيدي
ناهد : على فين يا على خلص اكل
على : تسلم ايدك يا ماما ورايا مشوار ضروري لازم انزل
محمد : بقيت تروح مشاوير من غيري
على : ركز في المشوار ال معاك
محمد : احلى مشوار واطعم مشوار
وراح بايسها وايده بتحسس على بزها من تحت كأنها شايله
غسلت ايدي ودخلت غيرت وانا خارج كانت ماما لوحدها ومحمد في الحمام
على : انا نازل ياماما عيشي وغمزتلها
ناهد : ماعشانك يا موكوس هيهيهي
نزلت وانا تفكيري مقسوم بين محمد وماما وتطور علاقتهم ببعض وتفكيري في إلهام ام محمد وجسمها وقعدت اتخيل جسمها لما كنت بروح عندهم بصراحة مرة ميلف بطل
ازاي مفكرتش فيها قبل كدة ماما بردك مش سهلة ازاي فكرت فيها زمان محمد فشخها نيك ميعرفش ان كل ده عشان خاطر امه قعدت في كافيه وانا بتخيل محمد راكب فوق ماما وانا راكب فوق امه مع بعض في مكان واحد مجرد التخيل هيجني وزبي بقى واقف تحت الهدوم
في الشقة عند ناهد
ناهد كانت بتشيل الاطباق في المطبخ وبغني مع نفسها محمد خرج من الحمام لاقى ناهد في المطبخ قرب من غير ماتحس وراح ضربها على طيزها العريانة
ناهد : ايييييي اخص عليك يا محمد خضتني
محمد : بتغني لمين يا لبن
ناهد : بغني لحبيبي
محمد قرب منها وحضنها من ضهرها وايده على بزازها
محمد : على برة
ناهد : توء نزل
محمد خرج بزازها وببدعك فيهم وخرج زبه من البنطلون وبيحكه في طيزها
ناهد : استنى اعملك حاجة تشربها وندخل الاوضة
محمد : انا على اخري هنيكك هنا
وراح مقلعها الاندر وبيفرش كسها بزبه من ورا
محمد : لو بس تخليني انيك الطيزالجامدة دي
ناهد : اححح بتوجع ياميدو امممم
محمد : واحدة واحدة مش هتوجعك
ناهد : اه مهيجاك اوي كدة
محمد : دي مجنناني مش مهيجاني
ناهد : وقت تاني اجهزهالك يا قلبي اححح ركز في كسي دلوقتي واحشه زبك
محمد نزل لطيزها اداها كم ضربة وبعدين فتحها بأيده ظهر ليه خرم طيزها ضيق وكسها نزل شم في طيزها ولحس في كسها وناهد حاسة بنفسه السخن في خرم طيزها وهو بيلحس كسها
ناهد : احححح اوووف يالهوووي عليك يا ميدو بتموتني اه الحس كمان لسانك حلو اوووفف
ومحمد مكمل لحس وبيلعب بصوابعه على زنبورها وبعدين جرب يلمس بلسانه خرم طيزها نطيت ناهد منه لقدام كأنها اتكهربت
ناهد : هااااه عشان خاطري يا ميدو بلاش طيزي دلوقتي
قام محمد ورفع رجل ناهد على رخامة المطبخ وبيفرش بزبه كسها وبيبله من افرازات وبلل كسها وراح مدخله براحة واشتغل نيك براحة
ناهد : ااه وحشني زبك في كسي اممم كمان يا حبيبي خليني احس بيه جوايا اااه
ومحمد بينيك فيها وقافش بزازها بايده الاتنين وبيلحس ويمص في حلمة ودنها
ناهد : اااه يا محمد مش قادرة اااه يا خراابي عليك هجيب اااه هجييببب
خرج محمد زبه وبقى يدعك كسها جامد من برا وناهد بتصوت ومحمد بيدعك بزبه جامد
ناهد : اااه يامحمد مش قادرة اوف اوووف هجيبب اااه
جابت ناهد وغرقت زبه لافها محمد وشهم في وش بعض ونزلو بوس ومص في بعض بنهم ومحمد قافش طيازها قعدها محمد على الرخامة ودخل زبه في كسها ونزل يمص في بزازها ويبدل مع شفايفها وشغال رزع في كسها جامد
محمد : كسك سخن وقامط على زبي يانانا
ناهد : ااه زبك مالي كسي اححح بعشقه اااه اناشرموطة زبك يا ميدو
فضلو على الوضع ده ربع ساعة وكانت جابت ناهد يجي مرتين وبعدين شالها محمد وزبه في كسها ونزل بيها على الارض واشتغل رزع جامد ورافع رجلها على كتفه وكس ناهد بيعصر في زبه مع كلامها وآهاتها محمد مقدرش يمسك نفسه وجاب لبنه في كسها وفضل في حضنها شوية يبوس فيها ويلعب في بزازها
محمد : انتي جامدة يا نانا كسك كأنك بنت بنوت ضيق اوي وبيعصر زبي
ناهد : زبك كبير عليه يا روحي
محمد : قومي يلا نضفي كسك لتحملي
وخرج زبه وقام
ناهد : متقلقش يا قلبي مركبة وسيلة وهقعد بلبنك كدة
وقامت مناديل المطبخ وحشرتها في كسها عشان مينقش لبن محمد
ناهد بمحن : وبعدين مش عايزني احمل منك يا ميدو واشيل ابنك في بطني
محمد الكلام سخنه وهاج من فكرة انه ممكن يعشر ناهد وتحمل منه
قامت ناهد لبست الاندر وقربت من محمد
ناهد : مش عايز تبقى بابا ميدو هيهيهيهي
محمد : هو ينفع احنا مش متجوزين وبعدين متسخنيش هفرتك كسك وشدها لحضنها وضربها على طيزها اتمنعت وهربت من وجريت على الصالة وطيزها الكبيرة بتترج وهو وراها لحد ماقفشها وشالها وماشي بيها على الاوضة
ناهد : تقيلة عليك يا ميدو نزلني
محمد : انا شيل عشرة فوقك انا بروح الجيم
ناهد : طب نزلني هتعمل ايه انت مشبعتش وبتضحك
محمد : حد يشبع منك يا لبوة
ناهد بمحن : قلب اللبوة انت مفتري كسي اتهرى هتعمل ايه
محمد رمها على السرير ونط عليها
محمد : هنجيب اخ لعلى
وبدأو الجولة التانية نص ساعة كان على جيه دخل الشقة وهو سامع صويت امه ومحمد فاشخها وصوت خبط جسمه في لحمه وقف اتفرج عليهم شوية من غير محد يحس وطلع زبه يضرب عشرة على امه في الوقت ده كانت امه راكبه على زب محمد وصوت طرقعة طيزها على بطنه مع رجرجة طيزها كان علي جاب لبنه اتضايق شوية وخرج قعد في الصالة اول مرة يضرب عشرة على امه بس مقدرش يمسك نفسه من منظرها على زب محمد
في اوضة ناهد
ناهد كانت ملط هي ومحمد في حضن بعض وبتلعب في زبه بأيدها بعض ما خلصو جولة النيك
ناهد : بقولك يا حبيبي عايزين نشوف حد لصاحبك عشان ميبقاش عزول وسطنا
محمد : فكرة حلوة بس هنشوف مين يانانا
ناهد : ايه رأيك في إلهام امك
محمد اتنفض من مكانه وعدل قعدته
محمد : انتي اتجننتي يا ناهد
ناهد بقمص واديته ضهرها : ليه يا قلب ناهد يعني امه حلال وامك حرام
محمد بصلها وايده بتحسس على طيزها : مش قصدي يا نانا بس
ناهد : بس ايه إلهام مطلقة بقالها كتير واكيد محتاجة راجل اسألني انا ست وعارفة وعلى اولى من الغريب مش احسن ما نتفضح وتنام مع حد تاني ونبقى احنا الاربعة ستر وغطا على بعضينا
محمد بيفكر في كلامها وان ممكن امه تكون على علاقة مع واحد غريب طول المدة دي وممكن تنفضح فا على صاحب عمره اكيد هيبقى ستر وغطاةعليه وهو قاله قبل كدة لو امه موافقة معندوش مانع وقت مكانو قاعدين في الكافيه وساعتها لو ده حصل هيبقى ارتاح من وجود على عشان ياخد راحته مع ناهد وامه مع على هيبقى مطمن عليها التفكير هيج وسخن محمد انهم يتبالدو امهاتهم
محمد :بس ازاي يا نانا
ناهد : ازاي دي سيبهالى احنا ستات زي بعص وبنحس ببعض
محمد : موافق لما نشوف هتعملي ايه متتقمصيش بقى
وبيمد ايده يبعبص في طيزها ناهد اتعدلت ليه وزقته على ضهره وقربت زبه من بوقها
ناهد : الموضوع ده لو تم هنرتاح احنا الاربعة وساعتها هديك طيزي مكافأة
ونزلت مص في زبه ال كان شد من كلامها عن امه وطيزها ال نفسه فيها ودخلو في جولة تالتة
على كان قاعد في الصالة قدام التلفيزيون وضميره بيأنبه انه ضرب عشرة على امه وهو قاعد كانت امه خارجة ملط من اوضتها وبتلم شعرها واللبن سايل من كسها على فخادها واثار العض والنيك على جسمها
ناهد : انت جيت امتى يا على
على : بقالى ساعة امال محمد فين
ناهد بضحكة شرمطة : خلصان جوا
على : عملتي ايه
ناهد : هدخل الحمام واجي احكيلك صاحبك بهدلني من ساعة ما نزلت
مشيت تهز في جسمها وهي داخلة الحمام وطيازها بتترج ومحمرة من ضرب محمد ليها
على هااج من منظرها وتأنيب الضمير راح
يتبع ......
الجزء الرابع
دخلت ماما الحمام وانا على اخرى من منظرها وكنت هضرب عشرة عليها ومسكت نفسي ودخلت اوضتي بعد شوية باب الاوضة خبط ودخلت ماما اوووف على لابسها كانت لابسة لانجري اسمر شفاف كان بحمالات شايل بزازها عند كل فردة متقفل حوالين الحلمة وعلى كل حلمة قماشة شفافة مبينة حلمة كل بز والهالة ال حواليها وكان مفتوح من الجانبين واصل لفوق كسها من قدام ونص طيزها من ورا من كتر ماهو شفاف جسمها كله باين ولابسة اندر لونه احمر بيلمع شكلها كان يهيج الحجر ولفة شعرها بتوكة قربت قعدت جنبي على السرير
ناهد : لسه صاحي يا على
على : ايوة يا ماما تعالى
ناهد : محمد بهدلني النهاردة النيك
على : هو في حد يشوفك ويسيبك يا قمر
ناهد : يخيبك واد كلمته عن إلهام ووافق
على : بسهولة كدة
ناهد : لا طبعا اومال الوليمة ال عملتها النهاردة ايه وفي مقابل هو عايزه وانا وافقت عليه
على: مقابل ! مقابل ايه
ناهد : ينيكي من طيزى ويفتحها من زمان هيموت عليها بس انا خايفة سمعت انها بتوجع اوي بس كله يهون عشانك
على بيضحك : قد ايه انتي ام عظيمة
ناهد : اتلم يا واد احسن ارجع في كلامي
على : لا لا خلاص بهزر يا نانا بس تفتكري محمد ممكن يرجع في كلامه
ناهد : لا لسببين السبب الاول قولته من شوية
على : السبب التاني
ناهد : محمد بقاله فترة متغير وبيطلب مني حاجات مجنونة بتهيجه وانا كمان معاه وبكون مبسوطة
على : مجنونة زي ايه !
ناهد اتكسفت : يعني بيهيج لما حد غريب يتحرش بيا
على : اوبا الظاهر في حاجات كتير انا معرفهاش
ناهد : لا وحياتك الكلام ده كله حصل قريب عشان بيتخيلني مكان امه والناس دي بتتحرش بيا
على : لا انتي تحكي بقى
ناهد : هحكيلك بس وقت تاني محمد زمانه صحي
على : وانتو لسه مشبعتوش
ناهد : اعمل ايه صاحبك بيتهدش
على : انتي ال بتهيجيه بلبسك ده
ناهد ضحكت ضحكة شرموطة : مش دكري ولازم املى عينه ولا يبص بره
على : وانا ذنبي ايه
ناهد : بكرة تجيلك الهام تريحك
مشيت خطوتين وانا مركز مع طيزها ال بتتهز وتترقص وراحت لفة ليا
ناهد : واد يا على لو عايز تتفرج علينا معنديش مانع بس اوعى عقلك يجيبك وتفكر انا امك وكل حاجة حدود
على : الصراحة يا ماما انتي شكلك يخلى الحجر ينطق
ناهد : بص يا حبيبي ريح نفسك وانا ممكن اساعدك بالفرجة او بحاجات تانية بس من غير نيك
على : فاهم ياماما انا عمري ما فكرت في كدة
ناهد : انا عارفة ان لبسي اتغير وانت لسه شايفني ملط من شوية بس ده عشان بعتبرك صاحبي مش ابني بس وبعدين خد يا واد هو انت طلعت زي صاحبك
على : ازاي زيه
ناهد : بتحب تشوفني وانا بتناك
على :
ناهد : شوف مدام مبسوط خلاص معنديش مانع بس زي ما اتفقنا
على : انا بحبك اوي يا ماما
ناهد : وانا بعشقك يا قلب ماما
ومشيت راحت لمحمد الاوضة وانا نمت ماحسيتش بنفسي غير تاني يوم
فتحت عيني وخرجت في الصالة لاقيت محمد قاعد بيتفرج على التلفيزيون
على : صباح الخير يا محمد
محمد : صباح الخير يا على
على : ماما فين
محمد : في المطبخ بتجهزالفطار كل ده نوم
على : انت نمت امبارح بدري
محمد : مين قال نانا صحيتني وسهرنا لوش الفجر
على : لوش الفجر ! براحة على نفسك تتعب
محمد : من ناحية تعب تعبت بس الستات في السن ده مابتشبعش وبتعرف تجيبك تاني بكرة تجرب مع إلهام وتعرف
على : هي ماما قالتك
محمد : ايوة بس كان نفسي تقولي انت بما اننا صحاب بس عادي
على : يعني انت معندكس مانع
محمد : المهم هي تكون موافقة
على : ده هنعرفه ازاي
محمد : البركة في نانا هي ملكة التخطيط
وانا ومحمد بنتكلم كانت ماما خارجة من المطبخ في ايدها الاطباق ولابسة بنطلون فيزون تايجر رمادي راسم شفايف كسها المقلبظ من قدام وطيزها بارزة من ورا وشافطة البنطلون بين فلق طيازها ولابسة بادي ابيض من غير برا كأنها اتعودت تفعد من غبر ماتلبس برا حلمات بزازها باين انتصابها تحت البادي مع حركة طيازها ال بتترج من المشي شكلها جاحد
ناهد : صباح الخير يا على كويس انك صحيت عشان الفطار
على : صباح الخير يا ماما
بصيت على محمد زبه كان واقف فوق البنطلون
ناهد : هو على طول واقف كدة بيتهدش مش كنا لسه في الحمام
محمد : واقف احترام ليكي
ناهد : مدام احترام ليا لازم نقدره
قربت ماما من محمد وقعدعلى حجره واكيد زبه رشق في طيزها محمد قفش بزازها قدامي
محمد : مش قولتلك يا محمد بتعرف تجيب الواحد في لحظة
وراح محمد قوم ماما وشالها وماشي ناحية الاوضة
ناهد : استنى يا ميدو الفطار يا مجنون
محمد : انتي فطاري يا لبوتي
ناهد : اخخخ على كلامك معلش يا على طفي البوتجاز وافطر
على بضحك : بقى كدة هفطر لوحدي
روحت المطبخ طفيت البوتجاز وبصراحة المنظر هيجيني روحت اتفرج عليهم
قربت من الاوضة كان بابها مفتوح على الاخر
ماما كانت نايمة على ضهرها ومحمد فوقها رافعلها البادي وماسك بزازها بأيده الاتنين ونازل فيهم مص ولحس بجنون
محمد : ده احلى فطار يا نانا ده اجمل فطار
ناهد : اممممم اححح ارضع كمان ياحبيبي اه بتحب بزازي
محمد : بموت في بزازك بعشق بزازك
كل ده انا واقف على الباب محدش حس بيا شوية وماما قالتله : اناكمان عايزه افطرعايزه امصه
محمد بيعض في بزازها جامد
ناهد : اااااااه اييييي يا محمد متعضش هعضك من زبك وسع بقى عايزة امص زبرك
قام محمد من عليها ماما اتعدلت شافتني ابتسمت محمد بصلها وبعدين بص على الباب شافني وافف ارتبك
محمد : على !
ماما مادتلوش فرصة يفكر نزلت بنطلونه والبوكسروطلعت زبه حطيته في بوقها وده خلى محمد يحس بهياج انه هينك ماما قدامي
دخلت قعدت على كرسي جنب الباب وانا بتفرج عليهم وماما نازلة مص في زبه ومحمد ماسكها من شعرها
محمد : اخخخ كمان يانانا مصك حلو اوي يا شرموطة
بصلي وبعدين ثبت راسها بايده واشتغل نيك بعنف في بوقها لدرجة ان ماما كانت هتتخنق وبتنزل ريالة مص ومحمد شغال بسرعة وبعدين ساب راسها وماما خرجت زبه وقعدت تكح وبعدين مسكت زبه تمص وتلحس الريالة من عليه ومحمد بصلي وابتسم كأنه عايز يقولي شوف امك الشرموطة بقيت محترفة
قومها محمد وقعدو يبوسو في بعض ومحمد بيقلعها البنطلون واحساسي طلع صح ماما مكنتش لابسه اندر قلعها محمد البنطلون والبادي وبقيت ملط نيمها على السرير ونزل لحس في كسها
محمد : ده الكس ال جابك يا على طعمه حلو اوي يا على
وماما قافشة راسه انا سخنت من كلامه دخلت ايدي جوة البنطلون وبقيت ادعك فيه
ناهد : اااه مش قادرة ياميدو اححح نيكني بقى ااووف
ومحمد مكمل لحس وماما بتتلوى تحته وهو شغال لحس وقافش بزازها شوية وماما انتفضت
ناهد : اه اااه هجيب اه هجيب احححح
وجابت على وشه ومحمد مكمل لحس عسل كسها وبعدين قام وقلبها في وضع الدوجي وبقى وشها ليا وهو وراها راح رازع زبه مرة واحدة في كسها ماما برقت ليا ومحمد بقى ينيك ويرزع بعنف في كسها وماسك شعرها بايده
ناهد : ااااه اييي كدة هتعورني يا ميدو انت عملت فيه ايه يا على اول مرة ينيكني بعنف كدة اااه لا مش قادرة كدة يا ميدو اه ااه براحة عشان خاطري ااه ااييي
ومحمد نازل رزع في كسها وبيضرب بايده طيزها ال بتترج جامد من كتر النيك والضرب
ناهد : ااه كسي اااي اااه كسي اتفشخ يا على قوله براحة
على : مش انتي ال بتهيجيه استحملي
ناهد : اااه اححح ماشي يا على اااه ااه براحة يا ميدو اااه هجيب يا ولاد الوسخة اححح ااه
جابت ناهد للمرة التانية محمد خرج زبه وهي نامت على بطنها بتنهج محمد بصلي وقعدنا نضحك على منظرها محمد عدلها على ضهرها وفرد رجلها ورفع التانية على كتفه ودخل زبه في كسها ونزل يبوس شفايفها ويبدل في بزازها وينيك برومانسية
ناهد : ااه بقى كدة يا ميدو يا مفتري هتموتني ااه
محمد : انتي السبب انتي وعلى مقدرتش امسك نفسي يا نانا
على : وانا مالي ياعم انت ال عيل على قدك وخسعت اهو
محمد سمع كلامي سخن وبدأ يزود سرعته وينيك جامد
ناهد : ااااه كدة يا على يا جزمة ماشي اييي يا كسي
وفضل محمد يرزع في كسها جامد وناهد بتصوت تحت منه شوية وبعدين زقته ونام على ضهره وطلعت فوق منه قعدت على زبه
ناهد : انتو الاتنين عليا طب تعالى بقى واستحمل
وابتدت تتنطت على زبره وتعصره بكسها جامد وشغالة طلوع ونزول على زبه بسرعة وايدها على صدره
محمد : اهدي يا نانا هجيب بسرعة كدة
ثبتت ماما على زبه وبقيت تتحرك فوق زبه من غير تنطيط وكسها بيعصر زبه
وبتتحرك جامد فوق زبه رايح جاي
ناهد : عشان تسمع كلام صاحبك ويسخنك حلو
محمد : كسك بيقمط زبي وبيعصره هجيب يا لبوة
وقفش في طيزها وضمها لحضنه جامد ومحاوط بايده ضهرها وجاب في كسها
ناهد : ااحححح لبنك سخن اووي يا مبدو بيلسع في كسي انا كمان بجيب اووف
وانا كنت بدعك زبي جامد وجيبت جوة البنطلون
قامت ماما من على زب محمد وزبه بيخرج براحة من كسها واللبن نازل ينقط من كسها ونامت جنبه
ناهد : معلش يا على ناولني المناديل على التسريحة
قومت ناولتها وهي اخدتهم وبتمسح في كسها وبعدين نامت على جنبها ومسكت زب محمد وقربته من بوقها
محمد : هتعملي ايه يا لبوة
ناهد : هنضفه يا قلب اللبوة
وفعلا لبنه كله وعسلها من على زبه وبطنه وراحت بلعته ونامت على جنبها في حضن محمد وايده على فردة طيزها
ناهد : كدة انا فطرت و راحت باسته من بوقه
ناهد : تخيل يا على محمد عايز يحبلني ويجيبلك أخ
انا سمعت كدة وزبي وقف اندهشت وقولتلها
على : هو ينفع
ناهد : ومينفعش ليه هو انا كبرت وبتبص لمحمد بدلع
محمد خبطها على طيزها : فشر انتي في عزك يا نانا ولسه صغيرة
ناهد بدلع : قلبي يا ميدو
محمد : صحيح هتعملي ايه في موضوع ماما وعلى
ناهد : طب قومو نفطر وهقولكم يلا اخرجو عشان اغير
محمد : ماتيجي كدة هو في حد غريب
ناهد : يلا بقى بطل غلاسة
خرجت انا ومحمد كان خارج ملط وماما بتزوئه وهدومه في ايده دخل محمد الحمام وانا دخلت اوضتي اغير وخرجت لاقيت محمد قاعد لوحده
محمد : عارف يا على امبارح والنهاردة من امتع ايام حياتي شكرا ليك انت ونانا بجد
كانت ماما خرجت لابسة قميص نوم لبني فوق الركبة وجت قعدت جنب محمد في حضنه
على : انتي مش لابسة برا وبعدين تشتكي
راحت رافعة القميص من على فخدها وفاتحة رجلها
ناهد : ولا اندركسي اتهرى من امبارح وبعدين ميدو بيحب اقعد من غير برا
محمد : حصل يا حباتي
على : هتعملو ايه في موضوعي بدل م بتحبو في بعض
ضحكو الاتنين سوا
ناهد : بتغيري يابطة متستعجلش بصو محمد هيشتري وهو نازل منشط جنسي للحريم من الصبدلية وهيحط نص حباية كل يوم لإلهام وانت تدق على الحديد وهو سخن وتبتدي تغازل فيها زي ما محمد كان بيعمل معايا بس واحدة واحدة لغاية ماتلين معاك
وتحاول تهتم ببها ومحمد هيراقب تصرفتها اليومين دول لغاية الوقت المناسب وتوقع في حبك
على : خطة حلوة
محمد : با سلام على تفكيرك يا نانا
ناهد : وحاول تفضي مساحة لعلى يا محمد وانا كمان هحاول اتكلم معاه اكتر من الاول ونزود صحوبيتنا عشان اعرف اسرارها
محمد : تمام هقوم البس عشان الحق اروح
ناهد : نفطر الاول وبعدين انزل
محمد : احنا لسه فطرانين جوا
وبيحسس على فخادها
ناهد : محمد بتكلم جد انت بذلت مجهود كبير من امبارح
على : يا سيدي ياسيدي
محمد : بس كيفتك ولا لا
ناهد : طبعا كيفتني انا متناكتش كدة في حياتي ولا حتى ليلة جوازي من ابو على بس لازم تهتم بصحتك عشان تفضل مكيفني يا قلبي
محمد : قلبي يا نانا بتخافي عليا
ناهد : مش دكري وراجلي
قامت ماما ومحمد وراها وراح ضربها على طيزها
ناهد : ااايييي
مخمد : متيجي نيكة الوادع
ناهد : بعينك انا كسي ورم
وجريت منه قعدنا كلنا على السفرة فطرنا وبعدين محمد غير ونزل وقعدت انا وماما
على : مش هتخكيلي حوار التحرش
ناهد : يا واد مستعجل على ايه
على : احكي بقى
ناهد : يووه حاضر
يتبع ......
الجزء الخامس
ناهد : بص ياسيدي الموضوع كان من وقت قريب كنت بتكلم انا ومحمد سكس فون اقترح عليا الفكرة دي وقالي هيعدي عليا تاني يوم نجرب
فلاااااش بااااك
تاني يوم جه محمد وقالي البس عباية سمرا وتحتها برا وبنطلون بيتي لبست البرا والبنطلون كان استرتش لونه اصفر وفوقهم عباية مفتوحة من قدام بزراير وكانت مجسمة على جسمي اووي
محمد بيصفر : بطل هنزل امشي مع بطل رجالة الشارع هتركبك كدة
ناهد : هيهيهي فشر وانت موجود يا قلبي محدش يملى عيني
محمد ' يلا بينا يا بطل
خدني محمد ونزلنا مشينا بعيد اووي ورحنا صيدلية منعرفهاش
محمد : بصي الواد ال واقف ده فلاتي وعينه زايغة هوميعرفناش بس انا اعرفه هندخل انا وانتي كأنك امي وجاية تاخدي حقنة عايزك تولعيه شوق ولا تدوق
ناهد : انا قلقانة اول مرة اعمل كدة
محمد : جربي بس هتحسي بمتعة تانية خالص افتحى بس زرار فتحة صدرك كدة وبين الفلقة
ناهد : حاضر
فتحت اول زرارين وشق بزازي باين ومغطيها بسيط بالطرحة
دخلنا الصيدلية كان واقف شاب في أخر العشرينات لونه قمحي وشكله وسيم
محمد : لو سمحت كنا عايزين حد بيدي حقن بس يكون كويس عشان ماما بتخاف من الحقن الشاب : اتفضلوا يا فندم متقلقوش فين الحقنة
حسيت بعين الشاب متشلتش من عليا وهو بيتكلم مع محمد عينه كانت هتاكل بزازي وبيبلع ريقه
محمد : اتفضل
الشاب : دي حقنة فيتامين متقلقيش يا فندم اتفضلي جوا
دخلت وانا مكسوفة من الموقف دخلت مكان زي مخزن صغير فيه كراتين كتير والشاب ورايا ومحمد مستني برا
الشاب : متخافيش يا مدام مش هتحسي بحاجة ارفعي بس العباية ووطي
رفعت العباية ووطيت شوية فاجئني الشاب انه نزل بنطلوني كله من على طيزي لحد فوق ركبتي وشي احمر من الكسوف وانا واقفة قدامه وطيزي كلها باينة وكمان كسي من ورا
وحسيت بايده على فلقة طيزي بيدعك براحة وطول شوية في الدعك كأنه لما صدق وبيحاول يهديني بالكلام مع تحسيسه على طيزي وبعدي رشق الابرة
ناهد : اااه اييي
الشاب : خلاص يامدام خلصنا ثواني بس
ورجع تاني يحسس بايده على طيزي مكان الحقنة وكمل دعك انا سخنت محستش بنفسي غير وكسي مبلول وبيجيب وهو لاحظ ومسكني بأيده الاتنين من فردتين طيزي ووطى على ودني
الشاب : ها حسيتي بحاجة ؟
ناهد بكسوف هزة راسها لا
اتجرأ اكتر ولاقيت ايده على كسي من ورا ورشق صباعه في كسي وهو بيكلمني وانا شهقت
الشاب : معايا حقنة تانية هتريحك لو تحبي تجربيها
ناهد : مرة تانية عشان ابني مستني برا
الشاب : اوك هستناكي يا مزة
وشال ايده من عليا وانا لافيت وبعدل هدومي لاقيته بيلحس صوابعه من عسل كسي وبيغمزلي
الشاب : ماتجيبي رقمك
ناهد : وقت تاني وانا هبقى اجيلك لوحدي
وغمزتله وخرجت وحكيت طيزي فيه وانا خارجة وخسيت بزبه واقف حديد وودعني ببعبوص خفيف وانا خارجة حاسة بمتعة جدبدة اول مرة احسها في حياتي ومبسوطة خرجت لاقيت محمد مستني شكرالشاب وحاسبه والشاب كان رافض لكن محمد اصر واخد الشاب الحساب عشان محمد ميشكش في حاجة وخرجت انا ومحمد من عنده ومحمد مش على بعضه
عودة من الفلاااش باااك
ناهد : واول ماوصلنا البيت محمد كان هايج اوي بعد ماحكيت ليه الحصل في الطريق مصبرش اغير هدومي فشخني وبهدلني نيك يومها كان عنيف اوي اول مرة اتناك في حياتي كدة حتى ابوك في عز شبابه معملش كدة
على : يا ابن المتناكة يا محمد هيخليكي شرموطة
ناهد : عيب يا على متنساش اني امك وغلطت اني حكيتلك
على : انا اسف يا ماما مش قصدي انا خايف عليكي كدة خطر
ناهد : متخافش احنا بنبقى عاملين حسابنا
على : انتي شكل الموضوع عجبك
ناهد : عايزالحق التجربة دي فيها متعة ولذة غريبة كدة حاسة اني انثى ومرغوبة والفكرة لوحدها بتهيجني اكتر ببقى حاسة اني عايزة اتناك من كل حد اقابله
على : يااااه انتي اتغيرتي اووي يا ماما
ناهد : البركة في صاحبك لولاه مكنش بركان شهوتي انفجر هيهيهي
على : بس لازم تاخدي بالك
ناهد : متقلقش على امك
على : وروحتي لبتاع الصيدلية تاني
وبصتلها بإحراج وانا زبي هينفجروهي لاحظت
ناهد : شكل الموضوع عاجبك انت كمان وبيهيجك زي صاحبك هيهيهيهي
علي : .......
ناهد: لا بس جربنا حاجة جدبدة كانت سريعة كدة كانت بنفس العباية وتحتها البرا بس من غير اندر ولا بنطلون كنت ماشية وطيزي واخدة حريتها في العباية ومحمد قالي لو حد ركز هيعرفوا انك لبوة لابسة عباية على اللحم خصوصا وانتي ماشية
واخدني المرة دي ركبنا اتوبيس موصلات زحمة واتهريت حك وتقفيش وبعبصة ونزلنا وهو كان على اخره كالعادة روحنا وفشخني
على : بس كدة
ناهد : اه وقوم صرف نفسك في الحمام عشان انا تعبانة وعايزة انام كفاية صاحبك هد حيلي امبارح والنهاردة
قامت ماما تنام فعلا وانا دخلت اوضتي اتفرج على سكس وفيديوهات تجسس محارم وانخيلها وهي بتحكي المواقف لان الموضوع هيجني بجد وضربت عشرة يجي مرتين ونمت
مر كذا يوم مافيش جديد محمد يجي عشان ينيك ماما وساعات كنت بكون موجود معاهم اتفرج واتمتع وساعات بكون تحت على القهوة او في مشوار
وخطة ماما مع إلهام ماشية زي ما قالت محمد بيحطلها منشط جنسي في الشاي واوقات بروح عنده بحجة المذاكرة احاول افتح معاها كلام بس مش عارف
جه يوم كتت قاعد في اوضتي بذاكر دخلت ماما عليا الاوضة كانت لابسة جلابية بيتي عادي تحت الركبة وجت قعدت على المكتب
ناهد : مافيش جديد مع إلهام
على : مش عارف اعمل معاها حاجة
ناهد : ازاي يا واد ومحمد ماشي تمام على الخطة
غلى : خايف من رد فعلها
ناهد : يا واد اتلحلح افتح معاها كلام قولها كلام حب غزل بسيط كلمة حلوة
على : هحاول
ناهد : محمد كلمني وجاي دلوقتي
على : انتوا بتشبعوش نيك
ناهد : هيهيهيهيهي هو في حد يقول للنيك لا وبعدين هو جاي يساعدك
على : يساعدني ازاي
ناهد : عشان انت هتنزل تروح لإلهام وهو قالها انك هتعدي عليه تستناه هناك على مايخلص مشواره وحطلها المنشط في الشاي وهو نازل
على : بجد ! تسلمي ليا يا نانا
وقومت البس واظبط نفسي وانا مش مصدق نفسي انا وإلهام هنبقى لوحدنا وزبي واقف من التفكير وطاير من الفرحة
ناهد : اعمل ال قولتلك عليه
على : هعمل كل ال قولتيه
خرجت ناهد تظبط نفسها لمحمد وانا كنت لبست وحطيت برفان وسرحت شعري وطاير من الفرحة اخيرا هنيك إلهام ومحمد هنا بينيك ماما خرجت كانت ماما في الحمام قولتلها انا نازل وروحت بسرعة على بيت محمد
وصلت العمارة وانا قلبي بيدق خوف وفرح في نفس الوقت طلعت الشقة رنيت الجرس
وذهلت من المنظر قدامي إلهام فتحت الباب ولابسة ترينج نااار صيفي لونه برتقالي ومجسم اوي وبارز طيزها الجامدة وفخادها وتيشيرت الترينج نص كوم راسم بزازها عليه كانت سكسي اووي ولابسة طرحة خفيفة على راسها
إلهام : ازيك يا على اتفضل محمد نزل مشوار صغير وزمانه جاي اتفضل
وانا واقف متسمر مكاني
عند ناهد ومحمد
تاهد كانت خلصت شاور وبتحط ميكاب ومستنية محمد شوية تليفونها رن كان محمد
محمد : انا تحت وطالع يا بطل
ناهد : مستنياك على نار يا قلبي
قامت ناهد كانت لابسة قميص نوم وردي بحمالات شبك شفاف مزخرف ورد من عند الحلمات كان قصير اووي يدوب مغطي كسها وواصل لنص طيزها قامت حطيت برفان ولبست اندر فتلة نفس اللون شبك شفاف من عند مثلث كسها وفتحت الدرج طلعت انبوبة مرهم مخدر وواقي ذكري خطيتهم على السرير كان جرس الباب بيرن راحت تفتح
فتحت الباب محمد دخل وبصلها وصفر
محمد : ايه الجمدان ده يا لبوة
ناهد : انت لسه شوفت حاجة انت الليلة عريس
محمد : انا امي شكلها راضية عني
ناهد : عقبال ما ترضى على علي هيهيهيهيهي
محمد : على زمانه دخل ورايق دلوقتي خلينا في الجمل ده
وراح قفشها من طيزها وضمها ليه بيحضنها ويبوس فيها وايده نازلة تفعيص وضرب في طيزها
ناهد : اه ايي اصبر ندخل الاوضة
محمد : مش قادر يا نانا واحشاني وشكلك مجنن امي
ناهد : محمد انت بجد بتحبني رغم فرق السن ال بينا واني كبرت
محمد : كبرتي ! انتي في عزك يا نانا ) قرب منها وحضنها (وانا هفضل احبك واحب الشفايف دي) طيع بوسة ( و البزاز دي ) نزل يبوسهم ( والكس ده ) حسس عليه بايده( والطياز الجامدة دي ) بيقفش فيهم بايده الاتنين وبيبوسها من شفايفها (
ناهد : امممم تعالى عملالك مفاجأة يا قلبي
وسحبته من ايده على الاوضة وهو وراها نازل بوس وتقفيش
محمد : ايه الجمال ده انتي فرسة اوي النهاردة
ناهد : عشان النهاردة ليلة دخلتي على عريسي وحبيبي
وراحت جابت المرهم المخدروالواقي من على السريرواديتهم لمحمد
ناهد : بس براحة على عروستك النهاردة
محمد : انتي مجهزة كل حاجة نانا انا بجد بحبك اووي
ناهد : وانا بعشقك يا قلب نانا
محمد : بجد
ناهد : انت لسه هتسأل انت اول واحد هيفتح التوتة حتى ابو على ملمسهاش عشان تبقى ذكرى حلوة لحبي ليك
محمد قرب منها وغابوا في بوسة رومانسية ومحمد قافش فردتين طيازها بأيده الاتنين
ناهد : عشان خاطري يا محمد براحة عشان انا سمعت انا بتوجع اوي
مخمد : ماتخافيش يا قلبي مش هتحسي بوجع خالص
زقها محمد على السرير ونزل يبوس ويلحس في فخادها لخد ما وصل لكسها قعد يبوس فيه من فوق الاندر وناهد كانت ساحت في عالم تاني رفع وسطها وقلعها الاندر خالص
ونزل لخس في كسها وبيحسس بصباعه على خرم طيزها وهو بيلحس
ناهد : اااه ياخرااابي حاسة بكهربا في جسمي اممممم ااااااه
ومحمد مكمل لخس ودخل صوبعين في كسها وبيلحس ويشفط زنبورها وهو بيدخل صوابعه وابتدا يسرع
ناهد : اااااه مش قااااادرة يا محمد يخرب بيتك ااايي هجيييب اااااه اممممم
وفعلا جابت على وشه وايده مسح وشه وبل بايده مية كسها ودهن بيه خرم طيزها وبعدين عدلها في وصع الدوجي وفتح فردتين طيزها بايده ونزل بلسانه على خرم طيزها اول ما لمس خرمها بلسانه انتفضت لقدام
محمد : استحملي يا نانا بقى
ناهد : مش قادرة يا محمد بجد لسانك بيكهربني
عدلها تاني وفتح الانبوبة اخد منها وبقى يدهن خرم طيزها بشكل دائري ويضغط بصباعه واحدة واحدة لحد مادخل ابتدا يدخل ويخرج صباعه براحة
محمد : حاسة بحاجة
ناهد : ااااه يا محمد حلو اوي صوباعك حلو في طيزي
كمل محمد دهان في خرم طيزها وبعدين عدلها على ضهرها وقلع هدومه وطلع فوقها 69 وهي اخدت زبه مص وهو كمل في طيزها وحاول يدخل صوباعين مع بعض كان صعب في الاول وناهد مكنتش مستحملة مع محاولات كتير قدر يدخل الصوباعين وبقى ينيك خرمها بصوابعه ويلحس كسها وهي نازلة مص في زبه ولحس في بيضانه
ومحمد مكمل شوية وكانت ناهد جابت عسلها تاني
قام محمد من عليها وعدلها وناولها الواقي طلعت ناهد الواقي من كيسه وحطيته على اول بوقها ونزلت على زب محمد تلبسه الواقي بشفايفها وكملت مص لحد ما بقى حديدة
محمد : جاهزة يا عروسة
ناهد : جاهزة يا قلبي بس عشان خاطري براحة لو لاقيته بيوجع طلعه
محمد : حاضر
عدلها محمد في وضع الدوجي وجاب المرهم ودهن شوية على خرم طيزها وشوية على زبه وثبت طيزها بأبده عسان متفلتش منه وابتدا يدعك زبه على كسها من برا وينقل على خرم طيزها وبدأ يضغط راس زبه على خرم طيزها واحدة واحدة
محمد : انا مش مرتاح بالبتاع ده
قلع الواقي رماه ودهن زبه تاني بالمخدر وفتح وثبت بايده طيز ناهد وبدء يضغط براس زبه على خرمها لحد مادخل راس زبه بالعافيه
ناهد : اييييي لا لا بيوجع اوي يا ميدو اااااه ناااار
محمد : : معلش يا نانا استحملي هو لازم كدة في الاول
فضل محمد ثابت شوية من غير حركة عشان طيزها تستوعب زبه وبعدين ابتدا يدخله واحدة واحدة براحة وناهد بتحاول تفلفص منه لكن هو كان ماسكها كان دخل نصه ومحمد ثابت
ناهد كانت بتعض في المخدة مش قادرة
ناهد : اااااه اييي مش قادرة يا ميدو والنبي ااااه ناااار نااار في طيزي
محمد : متقمطيش على زبي يا ناهد رخي جسمك متشدهوش
وطي محمد على ضهرها وهو مثبت زبه في طيزها وبقى يملس على شعرها عشان تهدا ويبوس خدها ويلحس حلمة ودنها فضل شوية كدة وبعدين طلع بزازها من حمالات القميص بقوا مدلدلين منه وقفش كل فردة بايد وراح مدخل زبه للاخر ناهد صوتت جامد
ناهد : ايييييي اااااااه اخص عليك يا مخمد اييي
محمد : خلاص دخل كله يا روحي
وابتدا محمد يدخل ويخرج زبه براحة كانت ناهد خلاص اخدت عليه في طيزها ونسيت الوجع ومحمد شغال نيك براحة في طيزها وايده ماسكة بزازها دعك
ناهد : ااااه يا ميدو نيكني يا حبيبي اممممم اااه
ابتدا محمد يزود الرتم شوية ويسرع وهو بيداغب بزازها وحضانها من ورا
ناهد : اييي ياميدو ااااه براحة انت سخنت كدة ليه ااااه ايييي
ومحمد بقى يزود نيك بسرعة وقوة وناهد بتصوت تخت منه
ناهد : ايييي اااااه خرام عليك طيزي اتفشخت اييي انا بجيب يخرب بيت امك امممم ااااهه
محمد كان شد جسمه هو كمان وبينزل في طيزها
ناهد :احححح سخن اووي لبنك مولع في طيزي
فضل شوية زبه في طيزها لحد مانام وخرج لوحدهولبنه خارج لونه محمر شوية من طيزها محمد ضربها على طبزها
محمد : مبروك يا عروسة
ناهد : انت فشخت امي حاسة بنااار كأن سيخ كان في طيزي
محمد : خلاص كدة طيزك بعد كدة هتبلع عمارة وبيضحك
ناهد : يا سلاااام ماشي المهم تكون اتبسطت يا دكري
محمد : حد ينيكك وميتبسطش
ونام على السرير وخدها في حضنه وبيبوس فيها
ناهد : طيزي وجعاني اووي بجد
محمد : معلش يا روحي اقعدي في مية سخنة والوجع هيروح
ناهد : ااااااه نار يخرب بيتك انا غلطانة اني طواعتك
محمد بيضحك : كدة ماشي بكرة انتي ال تطلبي انيكك فيها يلا بقى عشان كسك ميزعلش
ناهد برقت : كس مين لا مش هتناك النهاردة تاني انا مفشوخة
وضحكوا هما الاتنين
عند على وإلهام
إلهام : على اتفضل
على : ها حاضر
دخلت والهام قدامي ماشية وانا مركز مع طيزها ال بتتهز وترقص مع كل خطوة ليها
الهام : تشىرب ايه
على : اي حاجة من ايدك حلوة يا طنط
الهام : ثواني هعملك عصير
ومشيت الهام بتهز في طيازها وانا مش مصدق اننا في الشقة لوحدنا وان اخيرا هدوق الملبن ده زبي واقف من منظرها وتفكيري وبحاول اداريه دقائق كانت الهام جت ومعاه اتنين عصيرقدمتلي العصير وبتوطي شوفت بياض بزازها مش مستحمل اكتر وخايف اعمل حاجة رد فعلها يكون وخش هي صحيح متغيرة شوية واكيد ده بسبب المنشط ال محمد حطه
قعدت الهام قدامي على كرسي
الهام : عاملين ايه في المذاكرة يا على
على : تمام يا طنط
الهام : خد بالك السنة دي صعبة وهي ال هتحدد مستقبلكم انا ديما بقول لمحمد كدة
على : اه اكيد بس انا ومحمد كنا بنفكر ندخل حربية ودي مش هتحتاج مجموع عالى
الهام : لازم تذاكروا وتجتهدوا عشان لو محصلش نصيب تدخلوا كليات قمة
على : ان شاء....... يا طنط
سندت ضهرها على الكرسي وحطيت رجل على رجل وفخدها هتقطع البنطلون وبتتكلم بعلوقية على غير المعتاد
الهام : قولي بقى اخبار الجيرل فريند ايه
على : مافيش يا طنط
الهام : يا واد قول ماتخافش مش هقول لامك
على : لسه وال.... يا طنط انا مش في بالي دلوقتي فكرة الارتباط
الهام : : يا خبر انا نسيت الغسيل في الغسالة ثواني وجيالك وقامت تجري وطيازها بتترج جامد وانا زبي ا هينفجر وخايف اعمل حاجة دخلت جوة وغابت شوية ندهت عليها
على : طنط طنط انا هنزل ولما محمد يجي هبقى اكلمه
الهام : استنى يا على انا اسفة اتأخرت عليك
على ولا يهمك يا طنط باي
خرجت من غير ما اديها فرصة ترد وانا معندبش الجرأة اكمل نزلت جري روحت على البيت طلعت فتخت الباب مكنش في حد في الصالة مشيت لاوضة نوم ماما الباب كان مفتوح لاقيت محمد نايم على السرير وماما نايمة على جنبها في حضنه كانت لابسة قميص نوم قصير اوي من غير اندر وطيزها عريانة ومتصدره في وشي ومحمد ايده على طيزها وماما بزازها طالعة من القميص وبتدلك صدره بأيدها وشعرها متبهدل شوية وعرقانين وكانوا بيضحكوا مع بعض واضح انهم لسه مخلصين المعركة لان لاحظت لبن سايل على فلقة طيز ماما
على : انتوا هنا مبسوطين وانا مش عارف اعمل حاجة
محمد : على انت جيت امتى
على : لسه جاي وانتوا عمالين تضحكوا
ناهد : مالك يا واد في ايه طمنى عملت ايه
على : معملتش حاجة خوفت
ناهد : يا خيبتك وااد
محمد : انا كنت مجهزلك كل حاحة يا صاحبي
ناهد : ايه ده يا واد يا على انت طلعت خيبة خالص
على : اهو ال حصل شوفلي حل
ناهد : اما اقوم اخش الحمام ولما نخرج نتكلم
محمد : اجي معاكي ياقلبي
ناهد : لا ياخويا انت فشختني مش هتلمسني النهاردة
قامت ماما وماشية مفشخة بالعافية وبتعرج مش عارفة تمشي ومنظرها يضحك ضحكت انا ومحمد عليها
ناهد : كدة يا محمد بهدلتني مش عارفة امشي ادعى عليك بايه
محمد : واهون عليكي يا مزة
ناهد : لا طبعا يا دكري وامال مين هيكيفني
ومشيت ماما راحت الحمام
على : انت عملت ايه
محمد : فتحتها من ورا
يتبع.......
الشخصيات
علي 17 سنة وحيد امه ابوه متوفي طوله 180 سم جسمه رياضي زبه طويل
بشرته سمرا الحالة المادية ميسورة
ناهد ام علي 40 سنة طولها 160 بزازها كبيرة وطيزها كبيرة وبارزة و
عندها كرش صغير بشرتها قمحي ربة منزل
محمد 17 سنة عايش مع امه مطلقة وليه اخت متجوزة طوله 178 سم جسمه رياضي
زبه اقصر شوية بس تخين بشرته قمحي
الهام ام محمد 39 سنة مطلقة تعمل مدرسة طولها 165 سم بزازها وسط طيزها كبيرة جسمها كيرفي
مهتمية بجسمها عندها بطن صغبرة فخادها ملبن بشرتها بيضة
القصة
انا على بدرس في اخر مرحلة في الثانوية انتيمي وصديق عمري من الطفولة محمد
اسرارنا وبلاوينا كلها مع بعض معظم الوقت بنقضيه مع بعض حتى المذاكرة ياعندي يا عنده
يداية تعرفنا على الجنس كانت افلام السكس او النظر للمدرسات وكمان زوقنا واحد بنعشق الميلفات حياتنا كانت عادية وبنخبيش حاجة عن بعض لحد جيت في يوم كنت راجع من المدرسة بدري شوية واليوم ده محمد كان غايب فيه دخلت الشقة وكانت الصالة فاضية
ولفت انتباهي اندر لونه ابيض بتاع ماما على الارض وصوت اهات جاي من بعيد مشيت لحد الطرقة الصوت ابتدا يوضح اكتر كان جي من اوضة ماما وفي برا وقميص نوم واقعين في الطرقة قربت من اوضة ماما الباب كان موارب جسمي اتجمد من المنظر ال شوفته
لاقيت محمد راكب فوق ماما ونازل فحت ورزع وطيزها بتترج تحت منه مع كل خبطة
وماما شغالة صويت تحت منه وقفت مصدوم مش عارف اتصرف عايز ادخل اموتهم لكن جوايا احساس تاني اني اتفرج وخصوصا انتصاب زبي وانا اول مرة اشوف جسم ماما في حياتي ملط وصديق عمري بينكها حاجة كانت فوق الوصف احسن من اي فيلم سكس انا شوفته
وشدني اكتر ازاي ماما متكيفة من محمد
انسحبت بهدوء ونزلت قعدت في كافيه مع حالي مش عارف افكر هل ماما طول عمري شايفها ست محترمة طلعت شرموطة وبتستغفلني وصديق عمري كمان بيخوني ومن امتى العلاقة دي
وهل في حد تاني في حياة ماما غير محمد وليه سكت ومشيت لما شوفتهم هل عجبني الوضع لما افتكرت شكل محمد وهو راكب فوقها زبي انتصب تاني بقيتش عارف افكر ومش عارف اعمل ايه خلصت قعدتي في الكافيه كان عدى عليهم اكتر من ساعة قومت روحت وانا دماغي هتنفجر من كتر التفكير
طلعت البيت وانا داخل ماما كانت خارجة من الحمام لافة شعرها بفوطة ولابسة قميص بيتي تحت الركبة بنص كوم وحلمات بزازها نافرة تحته وواضح انها مش لابسة برا ولابسة اندر سبعة اسود حارجة كأنها عروسة اول مرة اخد بالي من لبسها جوا البيت بعد ماشوفتها بتتناك من محمد ولاحظت انها بقالها فترة مهتمية بنفسها ولبسها
ناهد : انت جيت يا على
على : ايوة يا ماما
ناهد : طب ادخل غير على ماحضر الاكل
على : لا انا هنام تعبان شوية
ناهد : مالك يا على
على : مرهق شوية من الدراسة ومحتاج انام
ناهد : اوك يا حبيبي تحب اصحيك الساعة كام
على : على الساعة 6
وسبتها ودخلت قعدت على السرير افكر هعمل ايه حسيت دماغي هتنفجر نمت من كتر التفكير
مرت ايام وباين ان مش مركز حتى مع محمد سألني مالك معرفتش ارد لحد ما في يوم قررت لازم اواجه بس بعيد عن البيت واتفقنا نتقابلة في كافيه
محمد : مالك في ايه
على : انت مش مخبي حاجة عايز تقولها
محمد : ههههه هخبي ايه انت عارف كل حاجة عني
على : بخصوص موضوعك انت وماما
حسيت محمد اضطرب واتلغبطت في الكلام
محمد : ايه يابني ال بتقوله ده مالها طنط
على : محمد متلفش وتدور انا شوفتكم
محمد : على انا هقولك كل حاجة بس قبل ماحكي لازم تعرف انك صاحب عمري ومستحيل اخسرك انا على علاقة بأمك وبنحب بعص وهي كانت عايزة تعرفك بس انا رفضت لاخسرك
غلى : انت بتقول ايه
محمد : دي الحقيقة وانا وامك بنحب بعض بتنساش انها بعد ابوك ركزت حياتها ليك وهي كانت محتاجة حد يعوضها سنين الحرمان وانا حبيتها ومتجوزين عرفي ومستعد اطلقها بس ماخسركش وفي نفس الوقت انا بحبها ومش عايزك تكون اناني في اختيارك
على : انت مستوعب بتقول ايه ترضى ان اعمل معاك كدة واتجوز امك
محمد : انت صاحبي وانا اعرفك كويس ومش لازم اكون اناني لو ماما موافقة خلاص المهم سعادتها وثقتي فيك انك متئذيهاش
احترت من كلامه ومش عارف اعمل ايه في نفس الوقت كلامه منطقى وحاسس بغيرة بس كلامه صح خصوصا انهم متجوزين
على : متجوزين بقالكم مدة ؟
محمد : حوالي 4 شهور
لاحظت في عينه قلق ان ارفض او نخسر بعض
على : انا موافق يا محمد طالما هي سعيدة وانت هتحافظ عليها
ارتسمت على وشه الضحكة وقام حضني
محمد : انت اجدع صاحب في الدنيا متقلقش هي في عيني
اخدته وروحت الييت فتحت باب الشقة ماما كانت قاعدة قدام التلفزيون ولابسة جلابية بيتي تحت الركبة وطرحة خفيفة على شعرها
ناهد : انت جيت يا على في حد معاك
على : ده محمد
ناهد : مش تقول طيب اعدل نفسي
وبتلف الطرحة مع دخول محمد
على : ماما انا عرفت كل حاجة من محمد
ناهد في قلق وبتبص لمحمد
محمد : متخافيش على عرف كل حاجة وموافق
ناهد اطمنت شوية : بجد يا على يعني مش زعلان
على : لا يا ماما مش زعلان مدام انتي مبسوطة وسعيدة مش هكون اناني
ناهد : على انت كبرت وانا مقصرتش معاك بعد موت ابوك وعمري ماهقصر معاك انت ابني ال مليش غيره
على : مش وقت الكلام ده يا ماما مش هتشوفي جوزك يشرب حاجة
حسيتها اتكسفت ووشها احمر
ناهد : تشرب ايه يامحمد
محمد : اي حاجة من ايدك جميلة
دخلت ناهد المطبخ وقعدت انا ومحمد قدام التلفيزيون
محمد : انا عمري ماهنسى جميلك ده
على : ملوش لازمه الكلام ده اقولك ياعمي ولا يصحبي هههههههه
محمد بيضحك : طبعا صحبي
جت ناهد ومعاها عصير قدمته لينا وقعدت
على : تصبحوا على خير
ناهد : رايح فين يا على
على : هسيبكم مع بعض شوية بس متتشاقوش
اتكسفم وانا دخلت اوضتي وجوايا احساس غريب فتحت الباب براحة من غيىر ماحد يحس
وببص عليهم لاقيت محمد مطلع فردة بز ناهد ونزل مص وايده التانية تحت جلابيتها بتدعك في كسها
ناهد :مممم براحة يا محمد احح على ياخد باله
محمد مسألش ومكمل
ناهد : انت هيجان ليه كدة يا حبيبي طب اصبر اممممم تعالى نخش الاوضة طيب عشان على
سابها على وانا دخلت بسرعة وبصيت من ورا الباب كانت ماما داخلة الاوضة ومحمد وراها نازل تقفيش وبعبصه في طيزها دخلو الاوضة ومن استعجالهم سابوه متوارب مقفلش خرجت براحة وقربت من الباب اتفرج ايه هيحصل
بصيت لاقيت ماما قاعدة على السرير وقصادها محمد قالع بنطلونه وهي نازلة مص في زبه ولا اجدعها شرموطة زبي زقف وهيجت اول مرة اشوف ماما كدة كانت بتمصله احسن من ممثلات البورنو ومحمد شغال اها وشتيمة فيها ونازل تقفيش في بزازها
محمد : اه كمان يا لبوة مصك حلوة يا شرموطة مصي زبي كمان
وماما شغالة مص فجأة محمد مسكها من راسها ونزل دخول وخروج في بؤها كأنه بينيكها وابتدت سرعته تزيد كانت هتتخنق لحد مثبت زبه في بؤها وفضي كل لبنه في بؤها وطلع زبه ماما اخدت نفسها واتفاجئت بلعت كل ابنه ونزل كم نقطة على بزها جبتهم بصوباعها وبلعتهم ومسكت زبه باسته وقالتله تسلم يا دكري في اللحظة دي انا ملحقتش ادخل اوضتي جريت على الصالة قعدت على الكنبة وعملت نفسي بتفرج على التلفزيون
شوية وماما خرجت بتعدل في هدومها وبتدخل بزازها جوا البرا اتفاجئت بوجودي اتكسفت وقالت
ناهد : انت فاهم بقى
وطارت على الحمام شوية محمد خرج بيعدل بنطلونه بصلي وجه قعد جنبي
محمد : على منمتش ليه
على : ماجاش ليا نوم قولت اتفرج على التلفزيون
محمد محروج : انا اسف افتكرتك نمت ومعرفتش امسك نفسي
على : لا عادي خد راحتك
محمد : بعد كدة هاخد بالي
على : براحتك في اي وقت اتعود وانا كمان لازم اتعود
محمد : بصراحة يا صاحبي من غير زعل بس امك جامدة
على : المهم ظبطت الدنيا
محمد : عيب عليك صاحبك اسد
شوية جت ناهد اعملكم حاجة تشربوها
محمد : يا نهار ابيض انا اتأخرت لازم امشي
ناهد بقمص : بدري كدة يا محمد
محمد : معلش بقى يا نانا انا من بدري برا
قام محمد سلم عليا ومشي ناحية الباب وماما بتوصله لحد الباب وقام حضنها وباسها قفش طيزها وهو بيحضنها وغمزلي يمكن عشان اتعود على كدة
خرج محمد وجت ماما قعدت جنبي
ناهد : متأكد انك مس زعلان يا محمد
على ' مدام انتي مبسوطة وسعيدة تمام منكرش في اول كنت متصايق بس لما فكرت حسبتها صح وقولت انك ليكي حق تعيشي عمرك بعد ما ربتيني وكبرتيني
ناهد : تسلملي يا لولو و ر... يخليك بعقلك
على : بس انتي متأكدة انك بتحبي محمد
ناهد : اكيد بس هتفضل انت حبي الاول والاهم انت ابني ومليش غيرك في الدنيا وسندي
على : مش هكدب عليك انا كنت حاسس بغيرة لكن دلوقتي اطمنت
ناهد : انت ابني وروحي يا علي ومستحيل تبقى في حاجة تانية اهم منك في حياتي وانا كنت عايزة اقولك الاول بس كنا قلقانين من رد فعلك
على : محمد قالي وبما اننا بفينا صريحين مع بعض احكيلي مين كلم مين الاول
ناهد : بصراحة بصراحة محمد
على : احكيلي بالتفصيل من غير ما تخبي حاجة
ناهد : كل حاجة
على : اه كله متخبيش حاجة
ناهد : هو الموضوع محرج شوية بس انت كبرت واحنا متفقين من زمان ان احنا اصدقاء مش ام وابنها بس
يتبع ......
ناهد
إلهام
الجزء التاني
بص ياسيدي من بعد موت ابوك اتقدملي عرسان كتير وانا كنت قافلة الباب عشانك ومدخلتش حد غريب عليك وقفلت على نفسي طول السنين دي لدرجة ان نسيت المتعة وان واحدة ست اه كنت بتعاكس كتير ومسلمتش من التحرشات زي اي ست بس كنت مانعة ده عشان اكون ليك اب وام
من حوالي 6 7' شهور تقريبا كان محمد بيجي يذاكر معاك او تسهروا سوا تلعبوا انا كنت بعامله زيك خصوصا انه من سنك لحد ما جه يوم كنت واقفة في المطبخ ولاقيته جاي عايز كوباية ماية ووقف معابا شوبة قعد يتغزل فيا وانا مكنش في بالي حاجة وبعد ماخلص قرب حط الكوباية من ناحية ضهري وحسيت بزبه مدفع على فلقة طيزي
على : ماما !
ناهد : احنا انفقنا الصراحة وانا بحكيلك دلوقتي صاحبي مش ابني
على : ماشي كملي
ناهد : وقفنا فين اها حسيت بزبه على فلقة طيزي وهو طول شوية كأنه مش طايل الحوض وبقى يقرب اكتر لدرجة زبه رشق في طيزي من على الجلبية البيتي مش هنكر نفسي زاد وحسيت ببلل كسي مع لهيب نفسه فوق وداني وخصوصا ان بقالي زمن مفيش راجل لمسني حط محمد الكوباية ومشي بسرغة وانا بقتش واقفة على بعضي كأنه صحى فيا بركان وانفجر من زمن يومها لما مشي انا دخلت اوضتي قفلت على نفسي وحولت اطفي ناري واربح نفسي بايدي وبقيت اتخيل كلامه وتحرشه كأنه بينيكني لحد ماارتحت
واتكررت مواقف التحرش ومعاكسته و كلامه الحلو ومكدبش عليك كنت فرحانة ان لسه مرغوب فيا خصوصا من شاب في عمر ابني وكنت كل مرة بعد مايمشي ادخل اوضتي اريح نفسي وابتديت اهتم بنفسي وانضف جسمي واغير طريقة لبسي لو تلاحظ وكنت بتعمد اظهرله ده كل مايجي بس مكنتش متخيلة ان الموضوع هيتطور كدة
لحد ما جيه يوم كنت انت في اجازة عند عمك في البلد وانا كنت لوخدي في البيت
كنت في اليوم ده لابسة جلبية ببتي كت لونها فوشيا واصلة لتحت الركبة وماسكة عليا اوي عليها من قدام رسمة ميكي تحتها اندر سود بس لاقيت الجرس بيرن حطيت الطرحة على راسي وقمت اشوف مين
فلااااش باااك
ناهد : محمد ! ازيك على مش هنا
محمد : اه عارف انا جيلك انتي
ناهد : خير اتفضل
دخلته وقفلت الباب وقعدنا في الانترية
محمد : تسمحي الاول تقبلي الهدية دي
ولاقيته بيقدملي وردة حمرا
ناهد : وااو دي ليا انا ميرسي يا محمد
محمد : دي حاجة بيسطة اقدر اقدمهالك
ناهد : يا واد يا بكاش
محمد : بكاش ليه دي حقيقة وانتي ست جميلة
ناهد : مش فاهمة تقصد ايه
محمد : بصراحة كدة انا بحبك
ناهد : هههههههه يخرب عقلك واد انت قد ابني
محمد : وايه المشكلة
ناهد : انت بتتكلم جد
محمد : طبعا جد
ناهد : يا واد انا كبيرة شوف حد في سنك
محمد : بس قلبي اختارك انتي وعلى فكرة انتي مش كبيرة ولا حاجة الف واحد يتمناكي كفاية جمالك
ولاقيته قعد جنبي ولزق فيا وبصراحة انا كنت على اخري
ناهد : محمد انت صاحب ابني
حط ايده على فخدي وانا نفسي ابتدا يعلى
محمد : وده يمنع حبي ليكي بالعكس ده يأكده
وراح مقرب مني وباس خدي براحة مع تحسيس ايده على فخادي
ناهد : محمااد !
كأنه مش سامعني ومكمل تحسيس وبوس وراح مقرب شفايفه من شفايفي حسيت بكهربا في جسمي ودوبت في البوسة معاه وكان كسي بيعلن انفجاره وانا بقالي زمن مفيش راجل لمسني وكنت حاسة كأني لسه بقلق كأني عروسة ليلة دخلتها مش ام ومخلفة وان ال كلها شوية وينيكني شاب في عمر ابني استسلمت ليه وهو نازل بوس فيا زي المحروم وبيفعص في بزازي بأيد والايد التانية دخلت تحت الجلابية بتدعك في كسي
حسيت لارديا وايدي بتتمد على بنطلونه بحسس على زبه فوق الهدوم اتفاجئت بحجم زبه بالنسبة لسنه فجأة رفع رجلي ونيمني على ضهري على الكنبة وابتدا يقلعني الاندر كان غرقان من كتر تقفيش محمد فيا وهيجاني قرب براسه من كسي وكنت حاسه بسخونة نفسه وطبع كم بوسة على شفايف كسي وبعدين فتحه واشتغل لحس وانا بتلوى تحت منه
ناهد : اهححح براحة يا محمد اه اممم احححح
مكملتش دقائق لقيت نفسي بنتفض واتلوي وقافشة بايدي راسه على كسي وبجيب عسلي
على وشه نفسي زاد اووي وابتديت اهدى من عمايله رفع راسه وبصلي وبيضحك
ناهد : يخرب عقلك كل ده يطلع منك
قرب مني وخدني بوسة رومانسية مع تحسيسه لبزازاي طلعتهم من الجلابية لاقيته زي مايكون لاقى كنز قفش كل فردة بأيد ونزل مص وعض
ناهد : ااااه ايي براحة يامحمد بيتعضش ده ااه
شبع من رضاعة بزازي وقام قلع بنطلونه والبوكسر وظهر زبه واقف مكنش طويل اوي بس كان طخين وبالنسبة لسنه كبير
ناهد : يالهوي كل ده هيخش فيا
محمد : الليلة دخلتك يا عروسة
عدلني قعدت وقرب زبه من راسي حسسيت عليه بايدي وانا مستغربة ده زب راجل كبير مش عيل سنه 17' بوسته كام بوسة وانا ماسكاه وبعدين دخلته في بؤي واحدة واحد ة وكان واحشني طعم الزب اوي وقولت فرصتي انتقم من ال عمله فيا من شوية نزلت مص في زبه ولحس في بيضانه وهو بيوحوح مني
محمد : اه كمان مصك حلو كمان اه مصي مصي
فضلت امص والحس فيه لحد ما شد على اخره نيمني محمد على ضهري وقرب بزبه على كسي
ناهد : محمد براحة يا حبيبي عليا انا بقالي زمن متنكتش
محمد : متخافيش يا نانا
قعد يضرب بزبه على كسي ويفرش ويولعني اكتر وبعدين دخل راسه براحة وابتدا يزود دخوله واحدة واحدة وانا حاسه اني بتفشخ كأني اول مرة اتناك وبقيت اوحوح تحت منه لحد مدخل كله في كسي وبعدين بقى يخرج ويدخل براحة وكذا مرة لحد ما اخدت عليه ولاقيته مرة واحدة ساحبه كله وكان بيسحب روحي وياه وراح رزعه مره واحدة كله شهقت وبرقتله
محمد : لا لا لا استحملي لسه عملنا حاجة
وبقىى يسحب ويرزعه كله مرة واحدة كذا مرة ورا بعض وانا بصووت تحت منه ولا هو سائل فيا
ناهد : اه ااه اااه اه براحة يا محمد عشان خاطري اه اه يالهووي اه اه اههححح
نام على صدري وقفش طيازي بأيده وشغال نيك زي المحنون مرحمنيش الا ما جيبت
قام وشدني من ايدي قومني ونام هو على ضهره
ناهد : طب استنى اخد نفسي
محمد : يلا يا لبوة
طلعت عليه وقعدت على زبه واشتغلت تنطيط وهو قافش بزازي تفعيص
محمد : اه كمان يا نانا اتنططي كمان كسك ضيق اوي وسخن
ناهد : انت ال زبك كبير وملي كسي اه اححح اه
شوية وساحبني على صدره وقالي ارفعي نفسك شوية وبقى شغال هو نيك تحت مني جامد
ناهد : اهحح كمان يا محمد اه بتحبني يا حبيبي اممممم اه نيكني نيكني
شوية ووقف وضربني على طيزي وقالي قومي قومت من عليه قام وحضني ونزلنا بوس في بعض مع ضرب على طيازي وتقفيش في بزازي وراح عدلني في وضع الدوجي وبدون مقدمات رشق زبه في كسي وبقى ينيك جامد ويلسوع طيزي لدرجة انها احمرت وفجأة اتشنج
محمد : اه هجيب يانانا هجيب يا متناكة
ملحقتش ارد عليه كان جابهم في كسي وروى عطشى وانا من سخونة لبنه جيبت معاه
زبه نام وخرجه من كسي وروحي بتخرج معاه اترمى على الكنبة من التعب وانا اتعدلت وقعدت في حضنه
محمد : جسمك فاجر وكسك سخن يا نانا
ناهد : مكنتش متخيلة كل ده يطلع منك يا قلب نانا
محمد : يعني متكيفتيش
ناهد : فشر يا دكري انت فشختني
ناهد : اوعى حد يعرف ال حصل بينا
محمد : متقلقيش حد يفضح حبيبته
ناهد : تسلملي يا قلبي
بوسته قومت من جنبه داخلة الحمام وانا ماشية بتقصع وبهز طيازي اهيجه وبضحك
محمد : هاجي اركبك
ناهد بلبونة : لا معتش قادرة
وجريت الحمام وهو جري ورايا دخلنا تحت الدش تحسيس وتقفبش ونكني نيكة سريعة وجابهم على بزازى عشان كنت تعبت من كتر النيك واخدنا شاور سوا وخرجنا
عودة من الفلاش بااك
ناهد : بس ومن ساعتها كل ما تيجي فرصة نتقابل وينيكني نتفق في الموبايل
على : امتى كتبتم الورقة العرفي
ناهد : عرفي ! محمد ال قالك كدة
على : بيضحك عليا
ناهد : لا بس هتلاقي خايف يخسرك عشان كدة قالك كدة
على : طب وانت ايه يضمن ميكنش بيلعب بيكي
ناهد : محمد بيحبني ومتعلق بيا كأنه *** فاكر فرح بنت خالتك لما عزمته وانا يومها كنت مقضيها رقص وهو جه معاك وشافني
تاني يوم اتقمص مني وزعل ازاي ارقص قدام الناس وقعدت اصالحه
على : ده واقع بقى
ناهد بشرمطة : امك مش سهلة وهو بيعشق ده هيهيهيهي
وراحت مخبطة بايدها على كسها وضحكت ضحكة شرموطة
على : طب وانتي بتحبيه
ناهد : بصراحة يا على محمد هو ال رجعني احس بنفسي وان مرغوب فيا تاني بعد ما كنت نسيت معاه بحس بأنوثتي وان في حد طول الوقت عايزني انا مقدرش استغنى عنه بعد ما دوقت تاني طعم المتعة
على : بس
ناهد : عارفة هتقول ايه فرق السن وأكيد هيجي يوم ويتجوز واحدة من سنه انا مش عيلة يا على وعارفة سنة الحياة وبكرة شكلي يتغير واعجز ومعجبوش بس انا دلوقتي بحبه وهو بيحبني وعيشني في سعادة
على : مين ده ال عجز انتي مزة المزز ومدام انتي مبسوطة فداكي اي حاجة
ماما حضنتني
ناهد: تسلملي يا حبيبي يا أول فرحتي بس اوعى تفتكر ان هحبه اكتر منك انت ابني وحبيبي
وابتدت تدمع
على : ايه يانانا هنقلبها غم روقي كدة الواد محمد بيحبش الغم وهيفلسع مننا
ناهد : مين ده ال يفلسع ده انا نانا
على : اوبا بقى يا مسيطر
ناهد : طب وانت بقى
على : انا ايه
ناهد : مافيش واحدة كدة ولا كدة
على : لا قدامك عروسة ولا ايه
ناهد : انت شاور بس يا قلبي
على : عايزه تخلصي مني عشان يفضى الجو انتي وحبيب القلب
ناهد : صحيح محمد كان حكالي ان زوقكم واحد
على : مش فاهم
ناهد : اوعي يكون يا واد بتحب الستات الكبيرة زيه
على : ههههههههه فين المشكلة انا طول الاقي واحدة زيك يا نانا يا قمر
ناهد : طب ال يدلك
على : مين ؟
ناهد : إلهام امه
يتبع........
الجزء الثالث
على : تصدقي عمري ما فكرت فيها بس بطل
ناهد : المهم انك موافق
على : دي هتيجي ازاي دي محترمة اوي
ناهد : ولا يعني انا الشمال
على : مقصدش بس
ناهد : سيبها عليا ولا انت مش واثق في امك
على : ايوة بقى يا نانا
بعدها سيبتها ودخلت نمت وانا بفكر ازاي ماما هتقنع إلهام وفعلا إلهام بطل تستحق جسم ابيض ملبن ومطلقة بقالها كتير يعني اكيد محتاجة حد يكيفها
مر كذا يوم مفيش جديد غير محمد بقى يجي البيت عادي وانا موجود ونقعد كلنا مع بعض واوقات اسيبهم وانزل عشان ياخدو راحتهم واوقات اخرج انا وهو خروجة صحاب عادي
واتعودت على وجوده مع ماما عادي ماما الي اتغيرت جامد في لبسها وكلامها خصوصا ومحمد موجود وحسيت روحها صغرت 20 سنة ومعظم الوقت قاعدة بقمصان نوم مثيرة ولانجيرهات حتى لبس الخروج معظمه اتغير وبقى ضيق وظاهر مفاتنها
في يوم لاقيتها داخلة عليا الاوضة رابطة شعرها ديل حصان ولابسه قميص نوم ابيض بحمالات كاشف صدرها كل حمالة شايلة بز وحلمته بارزة كان واصل فوق ركبتها
ناهد : على عايزاك
على : اوبا ايه الجمال ده يا بختك يا سي محمد
ناهد : بس بقى عايزاك تنزل تجيب شوية حاجات عشان محمد جي النهاردة وبايت معانا
على : ابن الايه مقاليش يعني
ناهد : ماهو قالي عشان مامته مسافرة لاختها كام يوم
على : عشان كدة انتي على سنجة عشرة وفرحانة
ناهد : اتلم بقى يا واد هتنزل ولا لا
على : حاضر هنزل
وانا قايم عديت من جنبها ركبتها الهوا
على : العب
ناهد : هااااه اخص عليك
على : ابقو وطو الصوت شوية هتفضحينا
ناهد : حد يقول لامه كدة
على : انا خايف في مرة تلمي علينا الجيران
حطيت ايدها في وسطها
ناهد بشرمطة : اعمل ايه صاحبك بيبهدلني
وجت زقتني وبتديني ورقة الطلبات والفلوس
ناهد : يلا عشان متتاخرش
على : مستعجلة على حبيب القلب
راحت صربتني في كتفي بهزار غيرت ونزلت جيبت الطلباتورجعت بفتح باب الشقة لاقيت ماما خارجة من الحمام لافة فوطة على جسمها طايرة على الاوضة وشكلها يهيج مع حركة طيزها وهي بتجرى
على : نانا انا جيبت ااطلبات
ناهد من اوضتها : دخلهم المطبخ على ما اجهز محمد زمانه على وصول
دخلت الطلبات المطبخ وغيرت ولسه بفرد جسمي جرس الباب رن
ناهد : شوف مين ياعلى
على : حاضر
قومت فتحت كان محمد دخلته قعدنا في الصالة
محمد : ازيك يا على نانا فين
لسه نردتش علر محمد كانت ماما خارجة واحا على المنظر كانت لابسة قميص نوم برتقالي فاجر كانت بحمالات وشفاف من عند كل حمالة مبين بزازها كأنها مش لابسة حاجة وماسك من تخت صدرها ومفتوح دايرة من قدام عند صرتها مكمل لحد كسها بخاجة بسيطة ومبين طيزها من ورا خصزصا لو نشيت او وطت طيزها بتبان كلها ولابسة اندر نفس اللون فتلة غاطس في طيزها ومن قدام شفاف عند مثلث كسها وشفايفه ظاهرة وحاطة مكياج خفيف وفاردة شعرها اول مرة اشوف ماما بالمنظر ده واول مرة تقعد كدة قدامي باللبس ده منظرها كان مثير جدا لدرجة بلعنا ريقنا انا ومحمد
قربت من محمد ال قام وتكوير زبه كان بابن من ورا البنطلون سلم عليها وحضنها
محمد : ايه الجمال ده يا نانا وحشتيني اوي
ناهد : وانت كمان يا قلب نانا واحشني موت
باسها محمد وقعدها جنبه في حضنه وايده على كتفها وهي حاطة رجل على رجل ومافيش حاجة تدارى في لحمها
شوية ومحمد نزل ايده من على كتفها على ضهرها براحة لحد موصل لطيزها وبيلعب فيها قفش وبعبصه
محمد : الحلاوة دي كلها عشاني
ناهد : كلها ليك يا قلبي
وراحوا في بوسة مشبك قدامي وانا قاعد بتفرج عليهم ومحمد بيمص شفايف ماما وايده شغالة لعب في طيزها
ناهد : امممممم اهه شفايفك عسل هيهيهيهي
محمد : انتي العسل كله
على : طب احترمو وجودي
محمد : هعمل ايه في جمال امك يا على
ناهد : طب انا هقوم اجيب حاجة تشربوها على ما اسخن الاكل
قامت ماما من حضن محمد راح ضربها على طيزها اترجت جامد
ناهد : اااه ايي ايدك تقيلة يا ميدو هيهيهيهيهي
وراحت غمزه بعينها واديته بوسة في الهوا ومشيت تتقصع وتهز في طيازها بلبونة وهي رايحة المطبخ وبتعدل اندرها المحشور في طيزها من لعب محمد وهي ماشية
محمد : ماتشغلنا ماتش مو صلاح يا على
على : اخ نسيت ده زمانه بدأ
شغلت الماتش وقعدنا نتفرج ودقايق وماما كانت بتنادي عليا اخد الشاي
روحت المطبخ لاقيت ماما بتسخن الاكل
ناهد : معلش يا حبيبي احنا واخدين راحتنا قدامك انت صاحبي مش ابني بس
على :انا مبسوط ان احنا صحاب يا ماما
ناهد : عايزاك بعد العشاء تنزل شوية
على : بتوزعيني ماشي يا نانا
ناهد : يا واد افهم انا عايزة محمد ياخد راحته عشان اعرف اكلمه في موضوع إلهام انزل حتى ربع ساعة واطلع تاني يكون دخلنا الاوضة
على : يالهوي على التخطيط انتي دماغك سم
ناهد : امال ايه انا اعحبك
على : اوعي تصفي الواد براحة عليه
ناهد : ياخويا انا بقدر عليه ده بيبهدلني هيهيهيهي
على : ماهو الصراحة ليه حق
ناهد : لما نشوفك هتعمل ايه مع إلهام
على : ابنك أسد
ناهد : طب يلا يا أسد احسن يستعوقنا
خرجت بالشاي وكملنا فرجة على الماتش كانت ماما بترص الاكل على السفرة
ناهد : يلا الاكل جاهز
على : ثواني يا ماما الماتش قرب يخلص
ناهد : الاكل هيبرد
قومنا انا ومحمد لاقينا ماما عاملة وليمة شوربة كوارع وعكاوي ومشكل لحوم
محمد : ايه كل ده
ناهد : عشانك يا حبيبي انت بتعمل مجهود وراحت عضة على شفتها
على : ايوة يا عم يا بختك
محمد : انتي ناوية على موتك النهاردة انا مش هعتقك ولا ايه يا على
على : هي ال جابته لنفسها هههههههههه
ناهد : دكري ولازم تتغذى
قعدنا على السفرة محمد قعد قصادي وجنبه ماما وعمالة تتدلع فيه وتأكله بأيدها كأنهم عرسان جداد وتمسك الاكل بشفايفها وتقرب لشفايفه ومحمد ياكل ويكمل اكل في شفايفها
خلصت أكل وقومت اغسل أيدي
ناهد : على فين يا على خلص اكل
على : تسلم ايدك يا ماما ورايا مشوار ضروري لازم انزل
محمد : بقيت تروح مشاوير من غيري
على : ركز في المشوار ال معاك
محمد : احلى مشوار واطعم مشوار
وراح بايسها وايده بتحسس على بزها من تحت كأنها شايله
غسلت ايدي ودخلت غيرت وانا خارج كانت ماما لوحدها ومحمد في الحمام
على : انا نازل ياماما عيشي وغمزتلها
ناهد : ماعشانك يا موكوس هيهيهي
نزلت وانا تفكيري مقسوم بين محمد وماما وتطور علاقتهم ببعض وتفكيري في إلهام ام محمد وجسمها وقعدت اتخيل جسمها لما كنت بروح عندهم بصراحة مرة ميلف بطل
ازاي مفكرتش فيها قبل كدة ماما بردك مش سهلة ازاي فكرت فيها زمان محمد فشخها نيك ميعرفش ان كل ده عشان خاطر امه قعدت في كافيه وانا بتخيل محمد راكب فوق ماما وانا راكب فوق امه مع بعض في مكان واحد مجرد التخيل هيجني وزبي بقى واقف تحت الهدوم
في الشقة عند ناهد
ناهد كانت بتشيل الاطباق في المطبخ وبغني مع نفسها محمد خرج من الحمام لاقى ناهد في المطبخ قرب من غير ماتحس وراح ضربها على طيزها العريانة
ناهد : ايييييي اخص عليك يا محمد خضتني
محمد : بتغني لمين يا لبن
ناهد : بغني لحبيبي
محمد قرب منها وحضنها من ضهرها وايده على بزازها
محمد : على برة
ناهد : توء نزل
محمد خرج بزازها وببدعك فيهم وخرج زبه من البنطلون وبيحكه في طيزها
ناهد : استنى اعملك حاجة تشربها وندخل الاوضة
محمد : انا على اخري هنيكك هنا
وراح مقلعها الاندر وبيفرش كسها بزبه من ورا
محمد : لو بس تخليني انيك الطيزالجامدة دي
ناهد : اححح بتوجع ياميدو امممم
محمد : واحدة واحدة مش هتوجعك
ناهد : اه مهيجاك اوي كدة
محمد : دي مجنناني مش مهيجاني
ناهد : وقت تاني اجهزهالك يا قلبي اححح ركز في كسي دلوقتي واحشه زبك
محمد نزل لطيزها اداها كم ضربة وبعدين فتحها بأيده ظهر ليه خرم طيزها ضيق وكسها نزل شم في طيزها ولحس في كسها وناهد حاسة بنفسه السخن في خرم طيزها وهو بيلحس كسها
ناهد : احححح اوووف يالهوووي عليك يا ميدو بتموتني اه الحس كمان لسانك حلو اوووفف
ومحمد مكمل لحس وبيلعب بصوابعه على زنبورها وبعدين جرب يلمس بلسانه خرم طيزها نطيت ناهد منه لقدام كأنها اتكهربت
ناهد : هااااه عشان خاطري يا ميدو بلاش طيزي دلوقتي
قام محمد ورفع رجل ناهد على رخامة المطبخ وبيفرش بزبه كسها وبيبله من افرازات وبلل كسها وراح مدخله براحة واشتغل نيك براحة
ناهد : ااه وحشني زبك في كسي اممم كمان يا حبيبي خليني احس بيه جوايا اااه
ومحمد بينيك فيها وقافش بزازها بايده الاتنين وبيلحس ويمص في حلمة ودنها
ناهد : اااه يا محمد مش قادرة اااه يا خراابي عليك هجيب اااه هجييببب
خرج محمد زبه وبقى يدعك كسها جامد من برا وناهد بتصوت ومحمد بيدعك بزبه جامد
ناهد : اااه يامحمد مش قادرة اوف اوووف هجيبب اااه
جابت ناهد وغرقت زبه لافها محمد وشهم في وش بعض ونزلو بوس ومص في بعض بنهم ومحمد قافش طيازها قعدها محمد على الرخامة ودخل زبه في كسها ونزل يمص في بزازها ويبدل مع شفايفها وشغال رزع في كسها جامد
محمد : كسك سخن وقامط على زبي يانانا
ناهد : ااه زبك مالي كسي اححح بعشقه اااه اناشرموطة زبك يا ميدو
فضلو على الوضع ده ربع ساعة وكانت جابت ناهد يجي مرتين وبعدين شالها محمد وزبه في كسها ونزل بيها على الارض واشتغل رزع جامد ورافع رجلها على كتفه وكس ناهد بيعصر في زبه مع كلامها وآهاتها محمد مقدرش يمسك نفسه وجاب لبنه في كسها وفضل في حضنها شوية يبوس فيها ويلعب في بزازها
محمد : انتي جامدة يا نانا كسك كأنك بنت بنوت ضيق اوي وبيعصر زبي
ناهد : زبك كبير عليه يا روحي
محمد : قومي يلا نضفي كسك لتحملي
وخرج زبه وقام
ناهد : متقلقش يا قلبي مركبة وسيلة وهقعد بلبنك كدة
وقامت مناديل المطبخ وحشرتها في كسها عشان مينقش لبن محمد
ناهد بمحن : وبعدين مش عايزني احمل منك يا ميدو واشيل ابنك في بطني
محمد الكلام سخنه وهاج من فكرة انه ممكن يعشر ناهد وتحمل منه
قامت ناهد لبست الاندر وقربت من محمد
ناهد : مش عايز تبقى بابا ميدو هيهيهيهي
محمد : هو ينفع احنا مش متجوزين وبعدين متسخنيش هفرتك كسك وشدها لحضنها وضربها على طيزها اتمنعت وهربت من وجريت على الصالة وطيزها الكبيرة بتترج وهو وراها لحد ماقفشها وشالها وماشي بيها على الاوضة
ناهد : تقيلة عليك يا ميدو نزلني
محمد : انا شيل عشرة فوقك انا بروح الجيم
ناهد : طب نزلني هتعمل ايه انت مشبعتش وبتضحك
محمد : حد يشبع منك يا لبوة
ناهد بمحن : قلب اللبوة انت مفتري كسي اتهرى هتعمل ايه
محمد رمها على السرير ونط عليها
محمد : هنجيب اخ لعلى
وبدأو الجولة التانية نص ساعة كان على جيه دخل الشقة وهو سامع صويت امه ومحمد فاشخها وصوت خبط جسمه في لحمه وقف اتفرج عليهم شوية من غير محد يحس وطلع زبه يضرب عشرة على امه في الوقت ده كانت امه راكبه على زب محمد وصوت طرقعة طيزها على بطنه مع رجرجة طيزها كان علي جاب لبنه اتضايق شوية وخرج قعد في الصالة اول مرة يضرب عشرة على امه بس مقدرش يمسك نفسه من منظرها على زب محمد
في اوضة ناهد
ناهد كانت ملط هي ومحمد في حضن بعض وبتلعب في زبه بأيدها بعض ما خلصو جولة النيك
ناهد : بقولك يا حبيبي عايزين نشوف حد لصاحبك عشان ميبقاش عزول وسطنا
محمد : فكرة حلوة بس هنشوف مين يانانا
ناهد : ايه رأيك في إلهام امك
محمد اتنفض من مكانه وعدل قعدته
محمد : انتي اتجننتي يا ناهد
ناهد بقمص واديته ضهرها : ليه يا قلب ناهد يعني امه حلال وامك حرام
محمد بصلها وايده بتحسس على طيزها : مش قصدي يا نانا بس
ناهد : بس ايه إلهام مطلقة بقالها كتير واكيد محتاجة راجل اسألني انا ست وعارفة وعلى اولى من الغريب مش احسن ما نتفضح وتنام مع حد تاني ونبقى احنا الاربعة ستر وغطا على بعضينا
محمد بيفكر في كلامها وان ممكن امه تكون على علاقة مع واحد غريب طول المدة دي وممكن تنفضح فا على صاحب عمره اكيد هيبقى ستر وغطاةعليه وهو قاله قبل كدة لو امه موافقة معندوش مانع وقت مكانو قاعدين في الكافيه وساعتها لو ده حصل هيبقى ارتاح من وجود على عشان ياخد راحته مع ناهد وامه مع على هيبقى مطمن عليها التفكير هيج وسخن محمد انهم يتبالدو امهاتهم
محمد :بس ازاي يا نانا
ناهد : ازاي دي سيبهالى احنا ستات زي بعص وبنحس ببعض
محمد : موافق لما نشوف هتعملي ايه متتقمصيش بقى
وبيمد ايده يبعبص في طيزها ناهد اتعدلت ليه وزقته على ضهره وقربت زبه من بوقها
ناهد : الموضوع ده لو تم هنرتاح احنا الاربعة وساعتها هديك طيزي مكافأة
ونزلت مص في زبه ال كان شد من كلامها عن امه وطيزها ال نفسه فيها ودخلو في جولة تالتة
على كان قاعد في الصالة قدام التلفيزيون وضميره بيأنبه انه ضرب عشرة على امه وهو قاعد كانت امه خارجة ملط من اوضتها وبتلم شعرها واللبن سايل من كسها على فخادها واثار العض والنيك على جسمها
ناهد : انت جيت امتى يا على
على : بقالى ساعة امال محمد فين
ناهد بضحكة شرمطة : خلصان جوا
على : عملتي ايه
ناهد : هدخل الحمام واجي احكيلك صاحبك بهدلني من ساعة ما نزلت
مشيت تهز في جسمها وهي داخلة الحمام وطيازها بتترج ومحمرة من ضرب محمد ليها
على هااج من منظرها وتأنيب الضمير راح
يتبع ......
الجزء الرابع
دخلت ماما الحمام وانا على اخرى من منظرها وكنت هضرب عشرة عليها ومسكت نفسي ودخلت اوضتي بعد شوية باب الاوضة خبط ودخلت ماما اوووف على لابسها كانت لابسة لانجري اسمر شفاف كان بحمالات شايل بزازها عند كل فردة متقفل حوالين الحلمة وعلى كل حلمة قماشة شفافة مبينة حلمة كل بز والهالة ال حواليها وكان مفتوح من الجانبين واصل لفوق كسها من قدام ونص طيزها من ورا من كتر ماهو شفاف جسمها كله باين ولابسة اندر لونه احمر بيلمع شكلها كان يهيج الحجر ولفة شعرها بتوكة قربت قعدت جنبي على السرير
ناهد : لسه صاحي يا على
على : ايوة يا ماما تعالى
ناهد : محمد بهدلني النهاردة النيك
على : هو في حد يشوفك ويسيبك يا قمر
ناهد : يخيبك واد كلمته عن إلهام ووافق
على : بسهولة كدة
ناهد : لا طبعا اومال الوليمة ال عملتها النهاردة ايه وفي مقابل هو عايزه وانا وافقت عليه
على: مقابل ! مقابل ايه
ناهد : ينيكي من طيزى ويفتحها من زمان هيموت عليها بس انا خايفة سمعت انها بتوجع اوي بس كله يهون عشانك
على بيضحك : قد ايه انتي ام عظيمة
ناهد : اتلم يا واد احسن ارجع في كلامي
على : لا لا خلاص بهزر يا نانا بس تفتكري محمد ممكن يرجع في كلامه
ناهد : لا لسببين السبب الاول قولته من شوية
على : السبب التاني
ناهد : محمد بقاله فترة متغير وبيطلب مني حاجات مجنونة بتهيجه وانا كمان معاه وبكون مبسوطة
على : مجنونة زي ايه !
ناهد اتكسفت : يعني بيهيج لما حد غريب يتحرش بيا
على : اوبا الظاهر في حاجات كتير انا معرفهاش
ناهد : لا وحياتك الكلام ده كله حصل قريب عشان بيتخيلني مكان امه والناس دي بتتحرش بيا
على : لا انتي تحكي بقى
ناهد : هحكيلك بس وقت تاني محمد زمانه صحي
على : وانتو لسه مشبعتوش
ناهد : اعمل ايه صاحبك بيتهدش
على : انتي ال بتهيجيه بلبسك ده
ناهد ضحكت ضحكة شرموطة : مش دكري ولازم املى عينه ولا يبص بره
على : وانا ذنبي ايه
ناهد : بكرة تجيلك الهام تريحك
مشيت خطوتين وانا مركز مع طيزها ال بتتهز وتترقص وراحت لفة ليا
ناهد : واد يا على لو عايز تتفرج علينا معنديش مانع بس اوعى عقلك يجيبك وتفكر انا امك وكل حاجة حدود
على : الصراحة يا ماما انتي شكلك يخلى الحجر ينطق
ناهد : بص يا حبيبي ريح نفسك وانا ممكن اساعدك بالفرجة او بحاجات تانية بس من غير نيك
على : فاهم ياماما انا عمري ما فكرت في كدة
ناهد : انا عارفة ان لبسي اتغير وانت لسه شايفني ملط من شوية بس ده عشان بعتبرك صاحبي مش ابني بس وبعدين خد يا واد هو انت طلعت زي صاحبك
على : ازاي زيه
ناهد : بتحب تشوفني وانا بتناك
على :
ناهد : شوف مدام مبسوط خلاص معنديش مانع بس زي ما اتفقنا
على : انا بحبك اوي يا ماما
ناهد : وانا بعشقك يا قلب ماما
ومشيت راحت لمحمد الاوضة وانا نمت ماحسيتش بنفسي غير تاني يوم
فتحت عيني وخرجت في الصالة لاقيت محمد قاعد بيتفرج على التلفيزيون
على : صباح الخير يا محمد
محمد : صباح الخير يا على
على : ماما فين
محمد : في المطبخ بتجهزالفطار كل ده نوم
على : انت نمت امبارح بدري
محمد : مين قال نانا صحيتني وسهرنا لوش الفجر
على : لوش الفجر ! براحة على نفسك تتعب
محمد : من ناحية تعب تعبت بس الستات في السن ده مابتشبعش وبتعرف تجيبك تاني بكرة تجرب مع إلهام وتعرف
على : هي ماما قالتك
محمد : ايوة بس كان نفسي تقولي انت بما اننا صحاب بس عادي
على : يعني انت معندكس مانع
محمد : المهم هي تكون موافقة
على : ده هنعرفه ازاي
محمد : البركة في نانا هي ملكة التخطيط
وانا ومحمد بنتكلم كانت ماما خارجة من المطبخ في ايدها الاطباق ولابسة بنطلون فيزون تايجر رمادي راسم شفايف كسها المقلبظ من قدام وطيزها بارزة من ورا وشافطة البنطلون بين فلق طيازها ولابسة بادي ابيض من غير برا كأنها اتعودت تفعد من غبر ماتلبس برا حلمات بزازها باين انتصابها تحت البادي مع حركة طيازها ال بتترج من المشي شكلها جاحد
ناهد : صباح الخير يا على كويس انك صحيت عشان الفطار
على : صباح الخير يا ماما
بصيت على محمد زبه كان واقف فوق البنطلون
ناهد : هو على طول واقف كدة بيتهدش مش كنا لسه في الحمام
محمد : واقف احترام ليكي
ناهد : مدام احترام ليا لازم نقدره
قربت ماما من محمد وقعدعلى حجره واكيد زبه رشق في طيزها محمد قفش بزازها قدامي
محمد : مش قولتلك يا محمد بتعرف تجيب الواحد في لحظة
وراح محمد قوم ماما وشالها وماشي ناحية الاوضة
ناهد : استنى يا ميدو الفطار يا مجنون
محمد : انتي فطاري يا لبوتي
ناهد : اخخخ على كلامك معلش يا على طفي البوتجاز وافطر
على بضحك : بقى كدة هفطر لوحدي
روحت المطبخ طفيت البوتجاز وبصراحة المنظر هيجيني روحت اتفرج عليهم
قربت من الاوضة كان بابها مفتوح على الاخر
ماما كانت نايمة على ضهرها ومحمد فوقها رافعلها البادي وماسك بزازها بأيده الاتنين ونازل فيهم مص ولحس بجنون
محمد : ده احلى فطار يا نانا ده اجمل فطار
ناهد : اممممم اححح ارضع كمان ياحبيبي اه بتحب بزازي
محمد : بموت في بزازك بعشق بزازك
كل ده انا واقف على الباب محدش حس بيا شوية وماما قالتله : اناكمان عايزه افطرعايزه امصه
محمد بيعض في بزازها جامد
ناهد : اااااااه اييييي يا محمد متعضش هعضك من زبك وسع بقى عايزة امص زبرك
قام محمد من عليها ماما اتعدلت شافتني ابتسمت محمد بصلها وبعدين بص على الباب شافني وافف ارتبك
محمد : على !
ماما مادتلوش فرصة يفكر نزلت بنطلونه والبوكسروطلعت زبه حطيته في بوقها وده خلى محمد يحس بهياج انه هينك ماما قدامي
دخلت قعدت على كرسي جنب الباب وانا بتفرج عليهم وماما نازلة مص في زبه ومحمد ماسكها من شعرها
محمد : اخخخ كمان يانانا مصك حلو اوي يا شرموطة
بصلي وبعدين ثبت راسها بايده واشتغل نيك بعنف في بوقها لدرجة ان ماما كانت هتتخنق وبتنزل ريالة مص ومحمد شغال بسرعة وبعدين ساب راسها وماما خرجت زبه وقعدت تكح وبعدين مسكت زبه تمص وتلحس الريالة من عليه ومحمد بصلي وابتسم كأنه عايز يقولي شوف امك الشرموطة بقيت محترفة
قومها محمد وقعدو يبوسو في بعض ومحمد بيقلعها البنطلون واحساسي طلع صح ماما مكنتش لابسه اندر قلعها محمد البنطلون والبادي وبقيت ملط نيمها على السرير ونزل لحس في كسها
محمد : ده الكس ال جابك يا على طعمه حلو اوي يا على
وماما قافشة راسه انا سخنت من كلامه دخلت ايدي جوة البنطلون وبقيت ادعك فيه
ناهد : اااه مش قادرة ياميدو اححح نيكني بقى ااووف
ومحمد مكمل لحس وماما بتتلوى تحته وهو شغال لحس وقافش بزازها شوية وماما انتفضت
ناهد : اه اااه هجيب اه هجيب احححح
وجابت على وشه ومحمد مكمل لحس عسل كسها وبعدين قام وقلبها في وضع الدوجي وبقى وشها ليا وهو وراها راح رازع زبه مرة واحدة في كسها ماما برقت ليا ومحمد بقى ينيك ويرزع بعنف في كسها وماسك شعرها بايده
ناهد : ااااه اييي كدة هتعورني يا ميدو انت عملت فيه ايه يا على اول مرة ينيكني بعنف كدة اااه لا مش قادرة كدة يا ميدو اه ااه براحة عشان خاطري ااه ااييي
ومحمد نازل رزع في كسها وبيضرب بايده طيزها ال بتترج جامد من كتر النيك والضرب
ناهد : ااه كسي اااي اااه كسي اتفشخ يا على قوله براحة
على : مش انتي ال بتهيجيه استحملي
ناهد : اااه اححح ماشي يا على اااه ااه براحة يا ميدو اااه هجيب يا ولاد الوسخة اححح ااه
جابت ناهد للمرة التانية محمد خرج زبه وهي نامت على بطنها بتنهج محمد بصلي وقعدنا نضحك على منظرها محمد عدلها على ضهرها وفرد رجلها ورفع التانية على كتفه ودخل زبه في كسها ونزل يبوس شفايفها ويبدل في بزازها وينيك برومانسية
ناهد : ااه بقى كدة يا ميدو يا مفتري هتموتني ااه
محمد : انتي السبب انتي وعلى مقدرتش امسك نفسي يا نانا
على : وانا مالي ياعم انت ال عيل على قدك وخسعت اهو
محمد سمع كلامي سخن وبدأ يزود سرعته وينيك جامد
ناهد : ااااه كدة يا على يا جزمة ماشي اييي يا كسي
وفضل محمد يرزع في كسها جامد وناهد بتصوت تحت منه شوية وبعدين زقته ونام على ضهره وطلعت فوق منه قعدت على زبه
ناهد : انتو الاتنين عليا طب تعالى بقى واستحمل
وابتدت تتنطت على زبره وتعصره بكسها جامد وشغالة طلوع ونزول على زبه بسرعة وايدها على صدره
محمد : اهدي يا نانا هجيب بسرعة كدة
ثبتت ماما على زبه وبقيت تتحرك فوق زبه من غير تنطيط وكسها بيعصر زبه
وبتتحرك جامد فوق زبه رايح جاي
ناهد : عشان تسمع كلام صاحبك ويسخنك حلو
محمد : كسك بيقمط زبي وبيعصره هجيب يا لبوة
وقفش في طيزها وضمها لحضنه جامد ومحاوط بايده ضهرها وجاب في كسها
ناهد : ااحححح لبنك سخن اووي يا مبدو بيلسع في كسي انا كمان بجيب اووف
وانا كنت بدعك زبي جامد وجيبت جوة البنطلون
قامت ماما من على زب محمد وزبه بيخرج براحة من كسها واللبن نازل ينقط من كسها ونامت جنبه
ناهد : معلش يا على ناولني المناديل على التسريحة
قومت ناولتها وهي اخدتهم وبتمسح في كسها وبعدين نامت على جنبها ومسكت زب محمد وقربته من بوقها
محمد : هتعملي ايه يا لبوة
ناهد : هنضفه يا قلب اللبوة
وفعلا لبنه كله وعسلها من على زبه وبطنه وراحت بلعته ونامت على جنبها في حضن محمد وايده على فردة طيزها
ناهد : كدة انا فطرت و راحت باسته من بوقه
ناهد : تخيل يا على محمد عايز يحبلني ويجيبلك أخ
انا سمعت كدة وزبي وقف اندهشت وقولتلها
على : هو ينفع
ناهد : ومينفعش ليه هو انا كبرت وبتبص لمحمد بدلع
محمد خبطها على طيزها : فشر انتي في عزك يا نانا ولسه صغيرة
ناهد بدلع : قلبي يا ميدو
محمد : صحيح هتعملي ايه في موضوع ماما وعلى
ناهد : طب قومو نفطر وهقولكم يلا اخرجو عشان اغير
محمد : ماتيجي كدة هو في حد غريب
ناهد : يلا بقى بطل غلاسة
خرجت انا ومحمد كان خارج ملط وماما بتزوئه وهدومه في ايده دخل محمد الحمام وانا دخلت اوضتي اغير وخرجت لاقيت محمد قاعد لوحده
محمد : عارف يا على امبارح والنهاردة من امتع ايام حياتي شكرا ليك انت ونانا بجد
كانت ماما خرجت لابسة قميص نوم لبني فوق الركبة وجت قعدت جنب محمد في حضنه
على : انتي مش لابسة برا وبعدين تشتكي
راحت رافعة القميص من على فخدها وفاتحة رجلها
ناهد : ولا اندركسي اتهرى من امبارح وبعدين ميدو بيحب اقعد من غير برا
محمد : حصل يا حباتي
على : هتعملو ايه في موضوعي بدل م بتحبو في بعض
ضحكو الاتنين سوا
ناهد : بتغيري يابطة متستعجلش بصو محمد هيشتري وهو نازل منشط جنسي للحريم من الصبدلية وهيحط نص حباية كل يوم لإلهام وانت تدق على الحديد وهو سخن وتبتدي تغازل فيها زي ما محمد كان بيعمل معايا بس واحدة واحدة لغاية ماتلين معاك
وتحاول تهتم ببها ومحمد هيراقب تصرفتها اليومين دول لغاية الوقت المناسب وتوقع في حبك
على : خطة حلوة
محمد : با سلام على تفكيرك يا نانا
ناهد : وحاول تفضي مساحة لعلى يا محمد وانا كمان هحاول اتكلم معاه اكتر من الاول ونزود صحوبيتنا عشان اعرف اسرارها
محمد : تمام هقوم البس عشان الحق اروح
ناهد : نفطر الاول وبعدين انزل
محمد : احنا لسه فطرانين جوا
وبيحسس على فخادها
ناهد : محمد بتكلم جد انت بذلت مجهود كبير من امبارح
على : يا سيدي ياسيدي
محمد : بس كيفتك ولا لا
ناهد : طبعا كيفتني انا متناكتش كدة في حياتي ولا حتى ليلة جوازي من ابو على بس لازم تهتم بصحتك عشان تفضل مكيفني يا قلبي
محمد : قلبي يا نانا بتخافي عليا
ناهد : مش دكري وراجلي
قامت ماما ومحمد وراها وراح ضربها على طيزها
ناهد : ااايييي
مخمد : متيجي نيكة الوادع
ناهد : بعينك انا كسي ورم
وجريت منه قعدنا كلنا على السفرة فطرنا وبعدين محمد غير ونزل وقعدت انا وماما
على : مش هتخكيلي حوار التحرش
ناهد : يا واد مستعجل على ايه
على : احكي بقى
ناهد : يووه حاضر
يتبع ......
الجزء الخامس
ناهد : بص ياسيدي الموضوع كان من وقت قريب كنت بتكلم انا ومحمد سكس فون اقترح عليا الفكرة دي وقالي هيعدي عليا تاني يوم نجرب
فلاااااش بااااك
تاني يوم جه محمد وقالي البس عباية سمرا وتحتها برا وبنطلون بيتي لبست البرا والبنطلون كان استرتش لونه اصفر وفوقهم عباية مفتوحة من قدام بزراير وكانت مجسمة على جسمي اووي
محمد بيصفر : بطل هنزل امشي مع بطل رجالة الشارع هتركبك كدة
ناهد : هيهيهي فشر وانت موجود يا قلبي محدش يملى عيني
محمد ' يلا بينا يا بطل
خدني محمد ونزلنا مشينا بعيد اووي ورحنا صيدلية منعرفهاش
محمد : بصي الواد ال واقف ده فلاتي وعينه زايغة هوميعرفناش بس انا اعرفه هندخل انا وانتي كأنك امي وجاية تاخدي حقنة عايزك تولعيه شوق ولا تدوق
ناهد : انا قلقانة اول مرة اعمل كدة
محمد : جربي بس هتحسي بمتعة تانية خالص افتحى بس زرار فتحة صدرك كدة وبين الفلقة
ناهد : حاضر
فتحت اول زرارين وشق بزازي باين ومغطيها بسيط بالطرحة
دخلنا الصيدلية كان واقف شاب في أخر العشرينات لونه قمحي وشكله وسيم
محمد : لو سمحت كنا عايزين حد بيدي حقن بس يكون كويس عشان ماما بتخاف من الحقن الشاب : اتفضلوا يا فندم متقلقوش فين الحقنة
حسيت بعين الشاب متشلتش من عليا وهو بيتكلم مع محمد عينه كانت هتاكل بزازي وبيبلع ريقه
محمد : اتفضل
الشاب : دي حقنة فيتامين متقلقيش يا فندم اتفضلي جوا
دخلت وانا مكسوفة من الموقف دخلت مكان زي مخزن صغير فيه كراتين كتير والشاب ورايا ومحمد مستني برا
الشاب : متخافيش يا مدام مش هتحسي بحاجة ارفعي بس العباية ووطي
رفعت العباية ووطيت شوية فاجئني الشاب انه نزل بنطلوني كله من على طيزي لحد فوق ركبتي وشي احمر من الكسوف وانا واقفة قدامه وطيزي كلها باينة وكمان كسي من ورا
وحسيت بايده على فلقة طيزي بيدعك براحة وطول شوية في الدعك كأنه لما صدق وبيحاول يهديني بالكلام مع تحسيسه على طيزي وبعدي رشق الابرة
ناهد : اااه اييي
الشاب : خلاص يامدام خلصنا ثواني بس
ورجع تاني يحسس بايده على طيزي مكان الحقنة وكمل دعك انا سخنت محستش بنفسي غير وكسي مبلول وبيجيب وهو لاحظ ومسكني بأيده الاتنين من فردتين طيزي ووطى على ودني
الشاب : ها حسيتي بحاجة ؟
ناهد بكسوف هزة راسها لا
اتجرأ اكتر ولاقيت ايده على كسي من ورا ورشق صباعه في كسي وهو بيكلمني وانا شهقت
الشاب : معايا حقنة تانية هتريحك لو تحبي تجربيها
ناهد : مرة تانية عشان ابني مستني برا
الشاب : اوك هستناكي يا مزة
وشال ايده من عليا وانا لافيت وبعدل هدومي لاقيته بيلحس صوابعه من عسل كسي وبيغمزلي
الشاب : ماتجيبي رقمك
ناهد : وقت تاني وانا هبقى اجيلك لوحدي
وغمزتله وخرجت وحكيت طيزي فيه وانا خارجة وخسيت بزبه واقف حديد وودعني ببعبوص خفيف وانا خارجة حاسة بمتعة جدبدة اول مرة احسها في حياتي ومبسوطة خرجت لاقيت محمد مستني شكرالشاب وحاسبه والشاب كان رافض لكن محمد اصر واخد الشاب الحساب عشان محمد ميشكش في حاجة وخرجت انا ومحمد من عنده ومحمد مش على بعضه
عودة من الفلاااش باااك
ناهد : واول ماوصلنا البيت محمد كان هايج اوي بعد ماحكيت ليه الحصل في الطريق مصبرش اغير هدومي فشخني وبهدلني نيك يومها كان عنيف اوي اول مرة اتناك في حياتي كدة حتى ابوك في عز شبابه معملش كدة
على : يا ابن المتناكة يا محمد هيخليكي شرموطة
ناهد : عيب يا على متنساش اني امك وغلطت اني حكيتلك
على : انا اسف يا ماما مش قصدي انا خايف عليكي كدة خطر
ناهد : متخافش احنا بنبقى عاملين حسابنا
على : انتي شكل الموضوع عجبك
ناهد : عايزالحق التجربة دي فيها متعة ولذة غريبة كدة حاسة اني انثى ومرغوبة والفكرة لوحدها بتهيجني اكتر ببقى حاسة اني عايزة اتناك من كل حد اقابله
على : يااااه انتي اتغيرتي اووي يا ماما
ناهد : البركة في صاحبك لولاه مكنش بركان شهوتي انفجر هيهيهي
على : بس لازم تاخدي بالك
ناهد : متقلقش على امك
على : وروحتي لبتاع الصيدلية تاني
وبصتلها بإحراج وانا زبي هينفجروهي لاحظت
ناهد : شكل الموضوع عاجبك انت كمان وبيهيجك زي صاحبك هيهيهيهي
علي : .......
ناهد: لا بس جربنا حاجة جدبدة كانت سريعة كدة كانت بنفس العباية وتحتها البرا بس من غير اندر ولا بنطلون كنت ماشية وطيزي واخدة حريتها في العباية ومحمد قالي لو حد ركز هيعرفوا انك لبوة لابسة عباية على اللحم خصوصا وانتي ماشية
واخدني المرة دي ركبنا اتوبيس موصلات زحمة واتهريت حك وتقفيش وبعبصة ونزلنا وهو كان على اخره كالعادة روحنا وفشخني
على : بس كدة
ناهد : اه وقوم صرف نفسك في الحمام عشان انا تعبانة وعايزة انام كفاية صاحبك هد حيلي امبارح والنهاردة
قامت ماما تنام فعلا وانا دخلت اوضتي اتفرج على سكس وفيديوهات تجسس محارم وانخيلها وهي بتحكي المواقف لان الموضوع هيجني بجد وضربت عشرة يجي مرتين ونمت
مر كذا يوم مافيش جديد محمد يجي عشان ينيك ماما وساعات كنت بكون موجود معاهم اتفرج واتمتع وساعات بكون تحت على القهوة او في مشوار
وخطة ماما مع إلهام ماشية زي ما قالت محمد بيحطلها منشط جنسي في الشاي واوقات بروح عنده بحجة المذاكرة احاول افتح معاها كلام بس مش عارف
جه يوم كتت قاعد في اوضتي بذاكر دخلت ماما عليا الاوضة كانت لابسة جلابية بيتي عادي تحت الركبة وجت قعدت على المكتب
ناهد : مافيش جديد مع إلهام
على : مش عارف اعمل معاها حاجة
ناهد : ازاي يا واد ومحمد ماشي تمام على الخطة
غلى : خايف من رد فعلها
ناهد : يا واد اتلحلح افتح معاها كلام قولها كلام حب غزل بسيط كلمة حلوة
على : هحاول
ناهد : محمد كلمني وجاي دلوقتي
على : انتوا بتشبعوش نيك
ناهد : هيهيهيهيهي هو في حد يقول للنيك لا وبعدين هو جاي يساعدك
على : يساعدني ازاي
ناهد : عشان انت هتنزل تروح لإلهام وهو قالها انك هتعدي عليه تستناه هناك على مايخلص مشواره وحطلها المنشط في الشاي وهو نازل
على : بجد ! تسلمي ليا يا نانا
وقومت البس واظبط نفسي وانا مش مصدق نفسي انا وإلهام هنبقى لوحدنا وزبي واقف من التفكير وطاير من الفرحة
ناهد : اعمل ال قولتلك عليه
على : هعمل كل ال قولتيه
خرجت ناهد تظبط نفسها لمحمد وانا كنت لبست وحطيت برفان وسرحت شعري وطاير من الفرحة اخيرا هنيك إلهام ومحمد هنا بينيك ماما خرجت كانت ماما في الحمام قولتلها انا نازل وروحت بسرعة على بيت محمد
وصلت العمارة وانا قلبي بيدق خوف وفرح في نفس الوقت طلعت الشقة رنيت الجرس
وذهلت من المنظر قدامي إلهام فتحت الباب ولابسة ترينج نااار صيفي لونه برتقالي ومجسم اوي وبارز طيزها الجامدة وفخادها وتيشيرت الترينج نص كوم راسم بزازها عليه كانت سكسي اووي ولابسة طرحة خفيفة على راسها
إلهام : ازيك يا على اتفضل محمد نزل مشوار صغير وزمانه جاي اتفضل
وانا واقف متسمر مكاني
عند ناهد ومحمد
تاهد كانت خلصت شاور وبتحط ميكاب ومستنية محمد شوية تليفونها رن كان محمد
محمد : انا تحت وطالع يا بطل
ناهد : مستنياك على نار يا قلبي
قامت ناهد كانت لابسة قميص نوم وردي بحمالات شبك شفاف مزخرف ورد من عند الحلمات كان قصير اووي يدوب مغطي كسها وواصل لنص طيزها قامت حطيت برفان ولبست اندر فتلة نفس اللون شبك شفاف من عند مثلث كسها وفتحت الدرج طلعت انبوبة مرهم مخدر وواقي ذكري خطيتهم على السرير كان جرس الباب بيرن راحت تفتح
فتحت الباب محمد دخل وبصلها وصفر
محمد : ايه الجمدان ده يا لبوة
ناهد : انت لسه شوفت حاجة انت الليلة عريس
محمد : انا امي شكلها راضية عني
ناهد : عقبال ما ترضى على علي هيهيهيهيهي
محمد : على زمانه دخل ورايق دلوقتي خلينا في الجمل ده
وراح قفشها من طيزها وضمها ليه بيحضنها ويبوس فيها وايده نازلة تفعيص وضرب في طيزها
ناهد : اه ايي اصبر ندخل الاوضة
محمد : مش قادر يا نانا واحشاني وشكلك مجنن امي
ناهد : محمد انت بجد بتحبني رغم فرق السن ال بينا واني كبرت
محمد : كبرتي ! انتي في عزك يا نانا ) قرب منها وحضنها (وانا هفضل احبك واحب الشفايف دي) طيع بوسة ( و البزاز دي ) نزل يبوسهم ( والكس ده ) حسس عليه بايده( والطياز الجامدة دي ) بيقفش فيهم بايده الاتنين وبيبوسها من شفايفها (
ناهد : امممم تعالى عملالك مفاجأة يا قلبي
وسحبته من ايده على الاوضة وهو وراها نازل بوس وتقفيش
محمد : ايه الجمال ده انتي فرسة اوي النهاردة
ناهد : عشان النهاردة ليلة دخلتي على عريسي وحبيبي
وراحت جابت المرهم المخدروالواقي من على السريرواديتهم لمحمد
ناهد : بس براحة على عروستك النهاردة
محمد : انتي مجهزة كل حاجة نانا انا بجد بحبك اووي
ناهد : وانا بعشقك يا قلب نانا
محمد : بجد
ناهد : انت لسه هتسأل انت اول واحد هيفتح التوتة حتى ابو على ملمسهاش عشان تبقى ذكرى حلوة لحبي ليك
محمد قرب منها وغابوا في بوسة رومانسية ومحمد قافش فردتين طيازها بأيده الاتنين
ناهد : عشان خاطري يا محمد براحة عشان انا سمعت انا بتوجع اوي
مخمد : ماتخافيش يا قلبي مش هتحسي بوجع خالص
زقها محمد على السرير ونزل يبوس ويلحس في فخادها لخد ما وصل لكسها قعد يبوس فيه من فوق الاندر وناهد كانت ساحت في عالم تاني رفع وسطها وقلعها الاندر خالص
ونزل لخس في كسها وبيحسس بصباعه على خرم طيزها وهو بيلحس
ناهد : اااه ياخرااابي حاسة بكهربا في جسمي اممممم ااااااه
ومحمد مكمل لخس ودخل صوبعين في كسها وبيلحس ويشفط زنبورها وهو بيدخل صوابعه وابتدا يسرع
ناهد : اااااه مش قااااادرة يا محمد يخرب بيتك ااايي هجيييب اااااه اممممم
وفعلا جابت على وشه وايده مسح وشه وبل بايده مية كسها ودهن بيه خرم طيزها وبعدين عدلها في وصع الدوجي وفتح فردتين طيزها بايده ونزل بلسانه على خرم طيزها اول ما لمس خرمها بلسانه انتفضت لقدام
محمد : استحملي يا نانا بقى
ناهد : مش قادرة يا محمد بجد لسانك بيكهربني
عدلها تاني وفتح الانبوبة اخد منها وبقى يدهن خرم طيزها بشكل دائري ويضغط بصباعه واحدة واحدة لحد مادخل ابتدا يدخل ويخرج صباعه براحة
محمد : حاسة بحاجة
ناهد : ااااه يا محمد حلو اوي صوباعك حلو في طيزي
كمل محمد دهان في خرم طيزها وبعدين عدلها على ضهرها وقلع هدومه وطلع فوقها 69 وهي اخدت زبه مص وهو كمل في طيزها وحاول يدخل صوباعين مع بعض كان صعب في الاول وناهد مكنتش مستحملة مع محاولات كتير قدر يدخل الصوباعين وبقى ينيك خرمها بصوابعه ويلحس كسها وهي نازلة مص في زبه ولحس في بيضانه
ومحمد مكمل شوية وكانت ناهد جابت عسلها تاني
قام محمد من عليها وعدلها وناولها الواقي طلعت ناهد الواقي من كيسه وحطيته على اول بوقها ونزلت على زب محمد تلبسه الواقي بشفايفها وكملت مص لحد ما بقى حديدة
محمد : جاهزة يا عروسة
ناهد : جاهزة يا قلبي بس عشان خاطري براحة لو لاقيته بيوجع طلعه
محمد : حاضر
عدلها محمد في وضع الدوجي وجاب المرهم ودهن شوية على خرم طيزها وشوية على زبه وثبت طيزها بأبده عسان متفلتش منه وابتدا يدعك زبه على كسها من برا وينقل على خرم طيزها وبدأ يضغط راس زبه على خرم طيزها واحدة واحدة
محمد : انا مش مرتاح بالبتاع ده
قلع الواقي رماه ودهن زبه تاني بالمخدر وفتح وثبت بايده طيز ناهد وبدء يضغط براس زبه على خرمها لحد مادخل راس زبه بالعافيه
ناهد : اييييي لا لا بيوجع اوي يا ميدو اااااه ناااار
محمد : : معلش يا نانا استحملي هو لازم كدة في الاول
فضل محمد ثابت شوية من غير حركة عشان طيزها تستوعب زبه وبعدين ابتدا يدخله واحدة واحدة براحة وناهد بتحاول تفلفص منه لكن هو كان ماسكها كان دخل نصه ومحمد ثابت
ناهد كانت بتعض في المخدة مش قادرة
ناهد : اااااه اييي مش قادرة يا ميدو والنبي ااااه ناااار نااار في طيزي
محمد : متقمطيش على زبي يا ناهد رخي جسمك متشدهوش
وطي محمد على ضهرها وهو مثبت زبه في طيزها وبقى يملس على شعرها عشان تهدا ويبوس خدها ويلحس حلمة ودنها فضل شوية كدة وبعدين طلع بزازها من حمالات القميص بقوا مدلدلين منه وقفش كل فردة بايد وراح مدخل زبه للاخر ناهد صوتت جامد
ناهد : ايييييي اااااااه اخص عليك يا مخمد اييي
محمد : خلاص دخل كله يا روحي
وابتدا محمد يدخل ويخرج زبه براحة كانت ناهد خلاص اخدت عليه في طيزها ونسيت الوجع ومحمد شغال نيك براحة في طيزها وايده ماسكة بزازها دعك
ناهد : ااااه يا ميدو نيكني يا حبيبي اممممم اااه
ابتدا محمد يزود الرتم شوية ويسرع وهو بيداغب بزازها وحضانها من ورا
ناهد : اييي ياميدو ااااه براحة انت سخنت كدة ليه ااااه ايييي
ومحمد بقى يزود نيك بسرعة وقوة وناهد بتصوت تخت منه
ناهد : ايييي اااااه خرام عليك طيزي اتفشخت اييي انا بجيب يخرب بيت امك امممم ااااهه
محمد كان شد جسمه هو كمان وبينزل في طيزها
ناهد :احححح سخن اووي لبنك مولع في طيزي
فضل شوية زبه في طيزها لحد مانام وخرج لوحدهولبنه خارج لونه محمر شوية من طيزها محمد ضربها على طبزها
محمد : مبروك يا عروسة
ناهد : انت فشخت امي حاسة بنااار كأن سيخ كان في طيزي
محمد : خلاص كدة طيزك بعد كدة هتبلع عمارة وبيضحك
ناهد : يا سلاااام ماشي المهم تكون اتبسطت يا دكري
محمد : حد ينيكك وميتبسطش
ونام على السرير وخدها في حضنه وبيبوس فيها
ناهد : طيزي وجعاني اووي بجد
محمد : معلش يا روحي اقعدي في مية سخنة والوجع هيروح
ناهد : ااااااه نار يخرب بيتك انا غلطانة اني طواعتك
محمد بيضحك : كدة ماشي بكرة انتي ال تطلبي انيكك فيها يلا بقى عشان كسك ميزعلش
ناهد برقت : كس مين لا مش هتناك النهاردة تاني انا مفشوخة
وضحكوا هما الاتنين
عند على وإلهام
إلهام : على اتفضل
على : ها حاضر
دخلت والهام قدامي ماشية وانا مركز مع طيزها ال بتتهز وترقص مع كل خطوة ليها
الهام : تشىرب ايه
على : اي حاجة من ايدك حلوة يا طنط
الهام : ثواني هعملك عصير
ومشيت الهام بتهز في طيازها وانا مش مصدق اننا في الشقة لوحدنا وان اخيرا هدوق الملبن ده زبي واقف من منظرها وتفكيري وبحاول اداريه دقائق كانت الهام جت ومعاه اتنين عصيرقدمتلي العصير وبتوطي شوفت بياض بزازها مش مستحمل اكتر وخايف اعمل حاجة رد فعلها يكون وخش هي صحيح متغيرة شوية واكيد ده بسبب المنشط ال محمد حطه
قعدت الهام قدامي على كرسي
الهام : عاملين ايه في المذاكرة يا على
على : تمام يا طنط
الهام : خد بالك السنة دي صعبة وهي ال هتحدد مستقبلكم انا ديما بقول لمحمد كدة
على : اه اكيد بس انا ومحمد كنا بنفكر ندخل حربية ودي مش هتحتاج مجموع عالى
الهام : لازم تذاكروا وتجتهدوا عشان لو محصلش نصيب تدخلوا كليات قمة
على : ان شاء....... يا طنط
سندت ضهرها على الكرسي وحطيت رجل على رجل وفخدها هتقطع البنطلون وبتتكلم بعلوقية على غير المعتاد
الهام : قولي بقى اخبار الجيرل فريند ايه
على : مافيش يا طنط
الهام : يا واد قول ماتخافش مش هقول لامك
على : لسه وال.... يا طنط انا مش في بالي دلوقتي فكرة الارتباط
الهام : : يا خبر انا نسيت الغسيل في الغسالة ثواني وجيالك وقامت تجري وطيازها بتترج جامد وانا زبي ا هينفجر وخايف اعمل حاجة دخلت جوة وغابت شوية ندهت عليها
على : طنط طنط انا هنزل ولما محمد يجي هبقى اكلمه
الهام : استنى يا على انا اسفة اتأخرت عليك
على ولا يهمك يا طنط باي
خرجت من غير ما اديها فرصة ترد وانا معندبش الجرأة اكمل نزلت جري روحت على البيت طلعت فتخت الباب مكنش في حد في الصالة مشيت لاوضة نوم ماما الباب كان مفتوح لاقيت محمد نايم على السرير وماما نايمة على جنبها في حضنه كانت لابسة قميص نوم قصير اوي من غير اندر وطيزها عريانة ومتصدره في وشي ومحمد ايده على طيزها وماما بزازها طالعة من القميص وبتدلك صدره بأيدها وشعرها متبهدل شوية وعرقانين وكانوا بيضحكوا مع بعض واضح انهم لسه مخلصين المعركة لان لاحظت لبن سايل على فلقة طيز ماما
على : انتوا هنا مبسوطين وانا مش عارف اعمل حاجة
محمد : على انت جيت امتى
على : لسه جاي وانتوا عمالين تضحكوا
ناهد : مالك يا واد في ايه طمنى عملت ايه
على : معملتش حاجة خوفت
ناهد : يا خيبتك وااد
محمد : انا كنت مجهزلك كل حاحة يا صاحبي
ناهد : ايه ده يا واد يا على انت طلعت خيبة خالص
على : اهو ال حصل شوفلي حل
ناهد : اما اقوم اخش الحمام ولما نخرج نتكلم
محمد : اجي معاكي ياقلبي
ناهد : لا ياخويا انت فشختني مش هتلمسني النهاردة
قامت ماما وماشية مفشخة بالعافية وبتعرج مش عارفة تمشي ومنظرها يضحك ضحكت انا ومحمد عليها
ناهد : كدة يا محمد بهدلتني مش عارفة امشي ادعى عليك بايه
محمد : واهون عليكي يا مزة
ناهد : لا طبعا يا دكري وامال مين هيكيفني
ومشيت ماما راحت الحمام
على : انت عملت ايه
محمد : فتحتها من ورا
يتبع.......