مكتملة واقعية الإلهة أمل سماء السماوات | السلسلة الأولي | - إحدي عشر جزءًا (1 مشاهد)

ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
في البدايه حابب اوضح ان القصة هي من وحي خيال الكاتب وليست لها اي علاقة بالواقع لا من قريب او من بعيد
القصة
.....
الساعة اتنين بعد الضهر امل قاعد في الصالة بتذاكر ل ابنها محمود درس الأنجليزي شوية سمعت اشعار رسالة خاصة علي تليفونها من الواتس مسكت تليفونها وفتحت الواتس وكانت رسالة من جوزها رجب وباعتلها صور زب اسمر طويل امل اضايقت جدا وبعتت له رسالة امل :: وبعدين يارجب مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة رجب :: يعني بزمتك مش الزب ده احلي من زبي امل :: معرفش..


ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك.. انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك رجب :: وانتي عارفة امنية حياتي اني اخليكي تتفرجي معايا علي سكس.. واعرف انطباعك من الحاجات دي امل :: انا مش بحب اشوف غيرك انت رجب :: خلاص امسحي الصورة امل :: مسحتها في ساعتها رجب قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن امل مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا امل تقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها امل بعد ماقفلت الواتس مع رجب جوزها كملت مذاكرة ل ابنها محمود ورجب فضل قاعد في محل الأحذيه بتاعة وعمال يفكر في مراتة اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انة يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار منزلها من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة رجب بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراتة امل قاعدة ومشغلة مسلسل بتتفرج عليه رجب :: ايه ده امال محمود فين امل :: نزل عند عمة بيلعب مع فارس رجب :: طيب عاملة اكل ايه امل :: عاملة روز معمر وفراخ رجب :: طيب حطي الفاكهة دي في التلاجة علي ما ادخل اخد دوش وانتي جهزي الأكل رجب دخل اخد دوش وامل مراتة دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وحطت الفاكهة في التلاجة.. ورجب خلص الحمام وخرج قعد اتعشي وبعدين امل عملت له كوباية الشاي رجب بعد ما اتعشي وشرب الشاي بقي عمال يبص علي مراتة وعايز يسألها تاني عن الزبر اللي بعتهولها وهيموت ويعرف من جواه ان كان عجبها ولا لا لكنة مقدرش علشان كان خايف تزعل رجب قعد شوية مع مراتة وبعدين دخل الاوضة وطلع تليفونة وبقي عمال يقلب في صور مراتة.. لانة كان عاشق تصوير مراتة سواء بلبس النوم او اي هدوم مثيرة كانت بتلبسها يروح مصورها وطبعا هي كانت عارفة انة بيعشق جسمها خصوصا ان جسمها مليان شوية ومجسم وطيزها بارزه لورا وبزازها منوخة ده غير كسها المنفوخ واللي كان بيترسم في اي بنطلون استرتش تلبسة


رجب نام علي السرير وبقي بيقلب في الصور وهو بيتخيل انه منزل صورها علي النت وبيتخيل التعليقات اللي ممكن تنزل علي جسم مراتة شوية وراح فاتح الواتس تاني وباعت صورة لمراتة من صورها وهي لابسة بنطلون فيزون احمر وكسها وطيزها مرسومين رسم علي طيزها



وكتب تحت الصورة عارفة يا بت يا امل لو الصورة دي نزلت علي اي موقع سكس هتهيج الشباب عليكي امل :: لا ياحبيبي انا عارفة انك لا يمكن تنزل صوري علي النت رجب :: يابت انا بقول لو.. مانتي عارفة اني بعشق التخيل امل :: ايوة عارفة ياحبيبي رجب :: طيب انتي عارفة الصور دي ممكن تخلي الشباب تنزل لبن عليها امل :: مش للدرجادي.. رجب :: لا للدرجادي طبعا.. انتي مش حاسة بقيمة نفسك ولا ايه امل :: وانت نفسك طبعا تشوف التعليقات رجب :: تعرفي انا لما بشوف واحدة جسمها نفس جسمك علي اي موقع من اللي بدخل عليهم وبشوف التعليقات. بيبقي نفسي. تكون الصور دي صورك انتي امل :: عارفة انت هتقولي... التليفون هيفصل شحن خد بالك رجب :: يوووووه بقي هو تليفونك ده ديما كدة فاصل شحن امل :: اعمل ايه مانا قولتلك قبل كدة مليون مرة عايزة اصلح التليفون بتاعي بدل ما بشحن البطارية في التليفون اللي شاشتة مكسرة وبايظ وكل شوية اشيل البطارية واحط البطارية رجب :: حاضر هبقي اصلحة بس الدنيا تمشي معايا رجب قفل مع مراته ودخل موقع سكس وبقي عمال يتفرج علي الأفلام ويحرق في علبة السجاير وهيرمون الدياثة عنده علي اخره بعدها شوية رجب خرج من الأوضة وكان ابنة محمود طلع من عند عمة وامل بتعملة العشا


بعد ما محمود اتعشي ونام علي الكنبة وهو بيتفرج علي التليفزيون رجب :: ما تدخلي تلبسي قميص حلو امل :: دلوقت؟ رجب :: ايوة دلوقت امل :: طيب بس الفيلم ده يخلص علشان متبعاه رجب :: قومي يا وليه انا علي اخري امل قامت ودخلت الأوضة جابت قميص نوم ابيض من الدولاب وكلوت ابيض فتلة وفوطة ودخلت الحمام اخدت دوش ورجب دخل محمود علي السرير بتاعة وعدها راح استني مراتة علي السرير بعد ما امل اخدت دوش ولبست قميص النوم وحطت برفان طفت النور وطلعت علي السرير ونامت جنب جوزها رجب اللي كان محضر ليها

قصة جنسية زي ما متعود قبل كل نيكة لازم يقروا قصة جنسية مع بعض وطبعا القصة كانت عن الدياثة امل مسكت التليفون بتاع جوزها وهي نايمة علي ضهرها ورجب جوزها نايم جنبها وعينة علي القصة بيقرا معاها شوية وبدأت امل تشعر بالهياج ورجب بدأ يحسس علي جسم امل ويفرك في حلمات بزازها ولما حس انها خلاص بقت علي اخرها رجب :: بصوت واطي ايه ياقلبي وصلتي لفين امل :: لما البواب بتاع العمارة طلع لتهاني وذنقها في المطبخ رجب :: وبيعملها ايه في المطبخ امل :: بينكها رجب بصوت كلة هيجان وصوابعة بتفرك في حلمات بزازها.. يعني البواب بينكها دلوقت امل بصوت مشحور وواطي وعيونها مليانة هيجان..... اه يارجب رجب :: مالك يا وليه انتي شكلك هجتي من القصة تحبي اجبلك البواب ده ينيكك امل هزت دماغها بالموافقة وهي بتعض في شفايفها وطلبت من رجب ينزل يلحس في كسها. زي ما البوب بيلحس في كس تهاني رجب نزل بين فخاد امل وبصباعة باعد فتلة الكلوت وقرب بلسانة علي كسها وبدأ يحرك لسانة علي كس امل اللي حطت ايد علي راسة والأيد التانية ماسكة الموبايل رجب :: يخرب بيت كسك ده غرقان عسل امل :: ااااااااااه. اوووووووف. مشي لسانك بشويش علي كسي ااححححححححححح رجب :: وصلتي لفين ياقلبي امل :: البواب بيلحس في كس تهاني وبيبعبصها في طيزها بصباعة رجب :: بيحط صباعه في طيزها زي كدة امل :: اوووووووف.اوووووووف.. ااااااااااااااه ااااااااااااااه.. مص زنبري ياحبيبي ااااااااحححححححححححح رجب بيبعبص في طيز مراتة امل وبيلحس بلسانة كسها



وهي بتتأوه من المتعة واللذه وبعد ما هري طيزها بعبصة امل سابت التليفون جنبها علي المخدة وقامت علي رجب اللي نام علي ضهره مشيت علي ركبها وايدها لغاية ما وصلت لزب رجب بطرطيف صوابعها بدأت تحسي علي زبه المنتصب ونزلت بشفايفها علي زبه اللي كان واقف تحت البوكسر وبدأت تمشي شفايفها عليه وايدها بتحسي علي فخاده رجب :: ايه يا وليه هي القصة هيجتك اوي كدة امل :: يخرب بيت كدة. دي سيبت اعصابي خالص رجب :: طب ايه اكتر حاجة عجبتك في القصة امل طلعت زب رجب من البوكسر وبقت عمالة تاخده بشويش في بوقها وتمصه وقالت لرجب. فكرة ان البواب استغل عدم وجود جوز تهاني في الشقة وبدأت يتحرش بيها رجب :: وانتي اتخيلتي نفسك تهاني مش كدة امل :: ايوة.. ااااااه. انت زبك ماله تخين اوي الليلة اووووووف.. زبك جميل اوووووي اممم امممم اااااااه ونزلت بشفايفها علي بيضانة وبقت عمالة تشفطهم وتمص فيهم ورجب حاطط ايده علي راسها وعمال يدوس عليها من كتر ما كان هايج تحت منها امل :: قوم بقي حط زبك في كسي.. قوم نكني اوووي رجب قام وامل راحت نايمة علي المخدة ورجب نزل علي رجلين امل وبقي بيبوس فيها ويمص صوابع رجليها ويطلع بلسانة علي فخادها لغاية ما وصل لكسها الحار لحس كسها شوية وبعدين قام وفتح رجليها ودخل مابينهم وحط زبه بين شفرات كسها وبدأ يمشي زبه علي كسها وامل تحت منة بتترجاه يدخل زبه في اعماق كسها الساخن دخل بقي زبك.. اوووووف مش قادرة ياراجل.. عايزة احس بزبك جوايا رجب :: زب مين اللي علي كسك؟ امل :: زب رجب جوزي حبيبي رجب :: لا يا شرموطة ده زب البواب امل :: ماشي بس دخلة يلا ااااااااخ ااااااااخ ايووووووووه كدة. نكني بقي اوووووي رجب حط راس زبه علي فتحتة كس مراتة امل وبدأ ينزل بجسمة ويضغط بزبه اللي انزلق بسرعة لداخل كسها وامل شهقت من احساسها بالمتعة وكسها بيستقبل زب رجب اااااااااااححححححح ياخرابي علي زبك نكني اووووي ياحبيبي.. نكني ااااااااه اااااااه رجب دخل زبه بالكامل في كس امل وبدا يحرك زبه من تحت لفوق وهو بيدخلة وكان احتكاك زبه بجدار كس امل. خلاها تتأوه اكتر واكتر من المتعة وشوية وبدأت وتيره السرعة تذاد وجسم امل بيهتز كل ما رجب يدفع زبه بقوه لداخل كسها ايووووووه كدة.. ايوووووة نكني. نكني جامد.. حاسة زبك وصل لمصريني رجب :: نفسك انتي تتناكي كدة من غيري امل :: هو انا اكره يعني.. شد حيلك انت وهاتلي اللي ينكني. اااااااااه ااااااااااه كلام امل خلي زب رجب يقف اكتر واكتر رجب :: بتتكلمي بجد يا امل يعنب انتي نفسك تتناكي من حد تاني امل :: مش انت اللي عايز كدة.. خلاص وانا كمان موافقة بس يكون برضاك رجب :: وانا بتمني اشوفك بتتناكي وبتمني ان يكون الكلام ده بجد من جواكي امل :: طب نكني جامد يلا.. اووووووف اووووووووف.. نكني يارجب ااااااااااحححححححح رجب فضل يتحايل علي امل انها تحلف انها بتتكلم بجد وامل مرضيتش تحلف. ومن كتر زن رجب عليها امل فصلت وخرجت من المود امل :: انت ليه مصمم تفصلني؟ رجب :: نفسي اصدقك امل :: هو احنا مش متفقين ان اللي بيتقال بينا ده لحظة السرير مجرد تخيلات رجب :: يعني انتي بتضحكي عليا ومش نفسك تتناكي من غيري امل :: لا طبعا انا ست متربية وعمري ماافكر اني اعمل حاجة زي كدة رجب قام من علي امل امل :: زي كل مرة.. زعلت صح رجب :: لا بس خارج اولع سيجارة امل :: انا مش عارفة اعمل ايه علشان ارضيك؟ انا بجد تعبت منك ومن تصرفاتك رجب :: خلاص خلصنا.. اووووف دي عيشة تقرف رجب خرج وساب امل نايمة علي السرير عريانة وراح ولع سيجارة ورجع لبس الشورت بتاعة ونام جنبها امل :: ايه خلاص مبقاش ليك نفس رجب :: لا خلاص فصلت ومبقاش ليا نفس امل :: براحتك وراحت مديه ضهرها ل رجب ونامت ورجب مش عارف ينام من التفكير والخنقة وكل ما يقول انة خلاص قرب يلاقي صد منيع من مراتة وانها رافضة نهائي فكرة انها ممكن تدي لنفسها فكرة انها تتمني تتناك من غيرو
تاني يوم امل صحيت الصبح بدري حضرت الفطار ل ابنها محمود وودتة المدرسة ورجعت اشترت شوية طلبات للبيت وبعدين رجعت البيت عملت فطار لجوزها رجب وصحتة علشان يروح المحل رجب :: صباح الخير حضرتي الفطار امل :: ايوة رجب قام غسل وشة وقعد فطر وبعدين لبس هدومة وراح المحل وكان صاحبة امجد اللي شغال معاه في المحل فتح المحل رجب صباح الخير يا امجد امجد :: صباح النور يارجب.. جاي متأخر يعني رجب :: اه اصلي كنت سهران امبارح علي فيلم حلو وقعدني للساعة خمسة امجد :: طيب انا هقوم اشوف الجزم اللي في البترينة علشان عايز ارتبها رجب قعد ونده علي القهوجي جابلة الشاي وعلي الساعة واحدة عدت امل علي رجب في المحل وهي جايبة ابنها محمود من المدرسة رجب :: ايه يا محمود عامل ايه في المدرسة محمود :: كويس يابابا امل :: اسكت محمود بيقولي ان الميس النهاردة خلت العيال في الفصل تسقفلة رجب :: ايه ده بجد يامحمود الكلام ده محمود :: ايوة وانا عايز منك خمسة جنيه امل :: ضحكت وقالت ادفعلة بقي الخمسة جنيه رجب :: بس كدة من عنيا.. خد ياسيدي ادي الخمسة جنيه رجب لمح امجد صاحبة وهو بيبص علي طيز مراتة رجب في الأول اضايق جدآ من جواه ازاي صاحبة يبص علي طيز مراتة ولأن امل كانت لابسة عباية سودا ولان طيزها كبيرة كان ديما حز الكلوت بتاعها بيكون باين وهي لابسة العباية رجب :: طب يلا بقي خدي ابنك وروحي امل :: ماشي امل لفت بجسمها ورجب ركز في طيز مراتة من ورا عرف انها ملبستش البنطلون من تحت العباية.. ده خلاه في قمة هيجانة وبص علي امجد لقاه بيبص علي طيز مراتة وهياكل طيزها بعنيه ورجب في اللحظة دي كان هيموت ويسيب المحل ويروح البيت وراها وينكها تليفون امجد رن امجد :: ايوة يا شيماء.. ايه عايزة كام ليه.. هو انتي طلباتك مبتخلصش.. خدي من الفلوس اللي في الدولاب امجد قفل وبقي عمال يبرطم ويشتم رجب:: مالك ياعم في ايه ايه عمال تبرطم من ساعة ماقفلت مع مراتك امجد :: الولية بنت ميتين الكلب طلباتها مش بتخلص ودلوقت متصلة بيا علشان عازمة خطيب البت عالغدا بكره وعايزة 300 جنيه علشان تنزل تشتري الأكل رجب :: 300 ليه هي هتعزم مين وهتعمل اكل قد ايه امجد :: قولي انت و**** ماحد خارب بيتي غير بنت ميتين الكلب دي. عايز تعمل المحمر والمشمر واشي محاشي ورق عنب وكرنب وحمام وبط. ده غير الحلويات تقولش عازمة وزير رجب :: بصراحة كتير اوي.. حاول تفهمها ان الدنيا مش كدة وده يدوب لسة خاطب البنت مش جوزها امجد :: انا لساني دلدل مع الولية دي وقرفت منها وعارف و**** الاكل ده ما هيقعد لتاني يوم وهيترمي في الزبالة علشان لا هي ولا العيال بياكلوا اكل بايت رجب :: **** يكون بعونك


مرت الأيام ورجب كان بيراقب نظرات صاحبة كل ما امل مراتة تيجي المحل وكان من الواضح ان امجد معجب جدا بطيز امل لانة ديما عنيه راشقة في طيزها وفي يوم من الأيام كانت امل عنده في المحل وبعد ما امل خرجت من المحل هي وابنها محمود رجب خرج وراها علشان يجيب كوباية شاي من المحل وكان امجد في الوقت ده بره المحل بيشتري اكل له ومخدش باله من رجب اللي كان وراه وشافة وهو بيبص علي طيز مراتة وراح قايل بصوت واطي... يخرب بيتك طيزك.. رجب حس بهيجان ابن متناكة وهو سامع صاحبة وهو هيتجنن علي طيز مراتة وفي اليوم ده لما رجب روح البيت ناكها احلي نيكة وهو بيتخيل صاحبة اللي بينكها وطبعا مقدرش يقول لمراتة اللي سمعة لكنة اتكلم معاها رجب :: تعرفي اني كنت عايز اروح البيت النهاردة وراكي بعد ما عديتي عليا في المحل امل :: اشمعني رجب :: بصراحة طيزك كانت بترج في العباية اوي وحز الكلوت خلاني هجت امل :: يا سلام ؟ رجب :: ايوة واكيد مش انا بس اللي اخد باله وفكرة ان فيه حد تاني شاف منظر طيزك في العباية وهاج عليكي وده اكيد. ده خلاني في قمة هيجاني امل :: مانا عارفة رجب :: هو انتي مكنتيش لابسة بنطلون من تحت امل :: لا طبعا كنت لابسة بنطلون رجب :: انتي متأكدة ؟ اصل طيزك كانت بترج جامد امل :: يعني هكدب عليك و**** كنت لابسة رجب :: طب انا نفسي متلبسيش بنطلون من تحت امل :: يالهوي.. دانا هحس نفسي ماشية عريانة رجب :: علشان خاطري مش عايزك بجد تلبسي بنطلون امل :: ماشي انت تؤمر ياحبيبي رجب :: يعني بجد هتنزلي بالعباية من غير بنطلون من تحت ولا بتخديني علي قد عقلي امل :: لا بجد طبعا هو انا اقدر اكسرلك طلب رجب حس ان امل بتاخدو علي قد عقلة زي ما متعودة ديما وبقي كل يوم يستني مراتة وهي جايبة محمود من الشغل علشان يشوف طيزها في العباية ويشوف هي فعلا بقت مش بتلبس بنطلون من تحت ولا كانت بتاخدو علي قد عقلة لكن امل كانت ذكية وكانت اليوم اللي متلبسش فيه بنطلون من تحت كانت بتلبس تحت العباية جلبية من بتوع البيت وطبعا رجب في الاول كان مصدق امل لما كانت بتحلف له انها بطلت تلبس بنطلون تحت العباية لغاية ما في يوم اكتشف انها فعلا بتنزل اه من غير بنطلون بس كانت بتلبس جلبية تحت العباية لغاية ما في يوم امل فعلا نزلت من غير بنطلون ونزلت بالعباية بس وجت بالليل قالت ل جوزها انها خرجت من غير بنطلون ومن غير جلبية من تحت وكانت حاسة ان الشارع كلة بيبص عليها رجب هاج لانة لاول مرة يحس ان امل مش بتكدب عليه وانها مش بتاخدو علي قد عقلة زي ما بتعمل كل مرة وحس بهياج رهيب وناك امل في اليوم ده لما ورم كسها من كتر النيك وفضلت كل يوم والتاني يسأل امل خرجتي من غير بنطلون النهاردة وامل تقولة اه لكن الحقيقة ان امل عملتها مرة واحدة بس ورجعت تلبس تاني يابنطلون يا جلبية تحت العباية


مرت الايام وبالظبط بعد كام شهر في يوم بعد ما رجب خلص الشغل بتاعة روح البيت وهو بيتعشي. امل قالتلة ان سباكة البيت بايظة وان حنفية الحوض بتاع الحمام بايظة وانها عايزة تجيب السباك يصلح السباكة رجب :: خلاص بكره هعدي عليه واخليه يجيلك بس خلي ابن اخويا يقف معاكي لو جالك وانا في الشغل امل :: ماشي تاني يوم رجب راح ل احمد السباك علشان يقولوا علي السباكة اللي عنده واحمد قاله حاضر علي الساعة تلاتة كدة هعدي عليك في البيت رجب مشي وراح المحل واتصل بامل وعرفها ان السباك هيجيلها علي الساعة تلاتة لكن لما رجب روح بالليل امل قالت ان احمد السباك مجلهاش وان الحنفيات علي طول بتنزل مياه ومغرقة الحمام رجب نزل تاني ل احمد اللي ملقهوش ورجع البيا قال ل امل ان المحل مقفول وعرف انة في شغل فضل رجب كل يوم يروح ل احمد في المحل لغاية ما لقاه ورجب قالة انة زعلان منة وانة المفروض طالما ادي ميعاد يروح فيه وانة ممكن يجيب سباك تاني بس هو اللي مش راض والسباك وعده ان بكره هيروح يعملة السباكة تاني يوم فعلا السباك راح عمل السباكة وخلصها وامل اتصلت علي جوزها وقالتلة ان السباك عايز 120 جنيه رجب :: يعني احمد عمل السباكة كلها امل :: ايوة رجب :: طيب انا سايب فلوس في درج التسريحة خدي منها وحاسبيه.. اه صحيح فارس ابن اخويا كان موجود معاكي امل :: ايوة موجود رجب :: طب تمام رجب قفل مع مراتة وكان صاحبة امجد بيتكلم في التليفون مع مراتة وبعد ماخلص المكالمة جه قال لرجب ان فيه عريس متقدم لبنتة التانية وهو قريبة. وجاي بالليل علشان يقعد معاه رجب :: طيب روح انت النهاردة امجد :: لا انا هروح عالمغرب كدة المحل فيه شغل لسة... اوووف ايه ده رجب :: ايه ياض مالك امجد :: شايف الست اللي بره دي رجب :: اه... بتعشق انت الطياز دي امجد :: دي عليها طيز بنت متناكة ياجدع شايف عاملة ازي الست كانت واقفة قدام المحل بتتكلم مع عيلة صغيرة تقريبآ بنتها. شوية وجع جوزها ومشيوا. وامجد خرج من المحل بسرعة وعنيه علي الست لغاية ما مشيت خالص بعدها راح داخل وقعد جنب رجب علي الكرسي امجد :: شفت حز الكلوت عامل في طيزها ازاي.. عارف دي لو انام معاها. مش هسيبها غير وانا مدخل زبي في طيزها رجب :: هههههههه لا وانت نيكك اوي.. ياعم تلاقيك بتنام علي بطنك في البيت امجد :: ههههههههههه ياعم رجب هي كل النسوان زي بعضها.. انا بضعف اوي قدام الست اللي طيزها كدة بتكون بارزه غصب عني بتشد ليها رجب :: تصدق يا اخي وانا زيك.. الظاهر كدة كلنا زي بعض
مرت الأيام وامل كانت عاملة جمعية وقبضت 5000 جنيه وقالت لجوزها انها عايزة تعمل صرف للغسالة خصوصا ان الحمام صغير وبدل ما كل شوية تحط الغسالة في الحمام وترجع تحطها في المطبخ تثبتها في المطبخ وتعمل صرف علي الحمام رجب قالها ماشي وبكره هعدي علي احمد السباك واقولة امل :: ماشي بس ابقي اتصل بيا وعرفني هيجي امتي رجب :: بس ايه البنطلون الجامد اللي انتي لابساه ده جبتيه امتي؟ امل :: ده بتاعي من زمان انت اللي كنت مشتريه انت نسيت؟ بس كنت ركناه في الدولاب. والنهاردة وانا بقلب في الدولاب عترت فيه رجب :: بس جامد جدا عليكي ماتقومي تعمليلي كوباية شاي امل :: حاضر قامت علشان تعمل الشاي ل رجب وهو قام وراها. وبقي عمال يصور طيزها فيديو وهي بتترجج في البنطلون امل :: هههههههه هو انت كل حياتك كدة في تصويري؟ رجب :: اعمل ايه طيزك مجننة امي وبعشقها عشق امل :: ايوة.. ياخوفي بس تليفونك يقع منك ساعتها هتبقي مصيبة سودا رجب لا متخفيش انا عامل حسابي وحاطط الصور في خزنة الفون وبباسورد معقد امل :: **** يستر


تاني يوم رجب نزل المحل وعلي بعد الضهر عدا علي السباك وعرفة انة يروح معاه البيت علشان يعملة الصرف وفعلا السباك راح مع رجب شقتة وبص علي المكان اللي هيعمل فيه الصرف وكتب ورقة فيها الطلبات اللي هيحتاجها لكن رجب قالة اشتري انت كل حاجة ونبقي نتحاسب احمد السباك حسب حسبتة وقال لرجب ان الحساب كلة علي بعضة هيكون 200 جنيه رجب ادالة الفلوس واحمد قاله بعد يومين هيجي بالمواسير وهيعمل الشغلانة
وفعلا بعد يومين بالظبط رجب لما روح بالليل عرف من مراتة ان احمد السباك جه وعمل الصرف بتاع الغسالة رجب :: طب وفارس كان موجود واحمد هنا امل :: نزلت علشان اندهله مكنش موجود رجب :: نعم ؟ يعني كان في الشقة انتي هو لوحدكم امل :: لا ابني محمود كان معايا رجب :: يافرحتي امل :: اقوم اعملك العشاء رجب :: ماشي انا ميت من الجوع امل راحت المطبخ عملت العشا لرجب وبعد ما اتعشي وشرب الشاي دخل الأوضة وفرد جسمة وقعد علي تليفونة علي النت شوية لقي امل داخلة وواخدة دوش ولابسة قميص نوم اسمر ومش لابسة من تحتة كلوت ولا سنتيال امل :: روح خدلك دوش وتعالا عايزك في موضوع مهم رجب :: ايه ده انتي مذاجك رايق بقي امل :: ايه مش عاجبك ولا ايه رجب :: لا عاجبني طبعآ رجب قام خد دوش ورجع لقي مراتة محضر مقوار الكوسة لان رجب عنده سرعة قذف ومش بيطول فبينكها اوقات كتير بالمقوار قبل ما ينكها بزبه رجب طفي النور وطلع عالسرير جنب امل امل :: هاتلي بقي قصة حلوة رجب :: حاضر بس قبل القصة استني اصورك كام صورة كدة حلوين ورجب فعلا مسك تليفونه وبدأ يصور امل ويصور طيزها وبزازها وكسها بكذا وضع وبعدين قعد جنبها عالسرير وبقي بيفرج امل علي الصور ورجب قالها تعرفي انا بجد نفسي انزل الصور دي عالنت واخلي الرجالة تهيج عليكي امل :: عارفة ومتأكدة من ده بس بردو انت متعملش كدة رجب :: انا فعلا عمري ما اعمل كدة وفيه فرق كبير بين ان يكون نفسي او اني ممكن اعمل كدة امل :: طب يلا بقي هات قصة رجب :: طب ايه رئيك نتفرج علي فيلم سكس امل :: لا ومتزعلنيش منك.. انت عارف كويس اني لا يمكن اعمل كدة رجب:: ماشي براحتك رجب جاب قصة ل امل وبدأت تقرا فيها وكانت قصة عن التحرر الجنسي بين زوج وزوجتة ورجب نزل تحت رجليها يبوس في رجليها وبدأ في توجيه الأسئلة ل امل هو انتي ليه مش نفسك تتناكي من غيري امل :: نفسي حاجة. واني ممكن اعمل كدة بجد حاجة تانية رجب :: وده هيفرق يعني امل :: ايوة طبعا يفرق رجب :: معني كدة ايه.. نفسك تتناكي امل :: اه بصراحة نفسي طب سؤال لو ركبتي مثلا موصلات زحمة اتوبيس مثلا ولقيتي في الزحمة حد اتحرش بيكي ولذف فيكي من ورا وحسيتي بزبه اللي واقف في طيزك. هتعملي ايه امل :: وانا هركب الاتوبيس ليه رجب :: مثلا وانتي رايحة لعمتك مش بتركبي الأتوبيس؟ امل :: ايوة بركب رجب :: وانتي بقي رايحة لعمتك. وحسيتي في الزحمة بزب في طيزك هتسيبي نفسك ولا هتعملي ايه امل :: هبعد عنة رجب :: الدنيا زحمة جدا ومش عارفة تتحركي ومفيش حد واخد بالة امل :: خلاص بقي هسيب نفسي واحاول استمتع رجب زبه وقف علي الأخر ونفسة يصدق امل مراتة وانها متنكنش بتاخده علي قد عقلة علشان الليلة الجنسية متبوظش رجب :: تحلفي انك هتسيبي نفسك بجد امل :: لا مش هحلف علشان مش بحب ادخل الحلفان في كلامنا ده رجب :: تبقي بتكدبي امل :: وانا هكدب ليه.. بس انت شعورك هيكون ايه لو عرفت ان حصل فيا كدة رجب حس ان السؤال صعب جدا الأجابة عليه ومن جواه نفسة ومني عينة حد يتحرش بيها. ومش بس كدة. ده نفسة. اللي بيتحرش بيها يدخل راس زبه بين فلقة طيزها وهي تكون مستمتعة ده لكنة جاوب انة في الحقيقة هيضايق لكن لم بيتخيل ده بيحصل بيكون في قمة هيجانة رجب :: ايه انتي زعلتي امل : لا هزعل ليه طالما بتتخيل بس مفيش مشكلة رجب :: طب بعيد عن التخيل وعايز ردك بجد يا امل.. لو ركبتي مع سواق تاكس وخدك في مكان مقطوع وحط سكينة علي رقبتك وكان عايز يغتصبك... هتفضلي تموتي ولا تتناكي وتنفدي بعمرك امل :: اتناك طبعا.. رجب :: ايه ده بجد ؟ ممكن توافقي تتناكي امل :: يعني اموت ؟ لا اتناك وهي نيكة تفوت ولا حد يموت وسبني بقي اقرا القصة


رجب مكنش قادر يسكت ونفسة يفضل يسأل امل مراتة ويعرف ايه اللي جواها وكان بيتمني ان يدخل في دماغها ويعرف ان كانت بتكدب عليه ولا فعلا كلامها حقيقي وخطر في بالة يسأل مراتة هي شيفاه ازاي رجب :: امل امل :: ايوة يارجب رجب :: انتي شيفاني ازاي وانتي عارفة اني نفسي حد يتحرش بيكي ونيكك امل :: سكتت شوية وبعدين قالت قول انت رجب :: انتي مكسوفة تقولي ؟ انك شيفاني معرص امل :: علشان مينفعش اقول كدة رجب :: طب تعرفي اني نفسي اتشتم منك واكون خدام رجليكي امل :: متعودتش علي كدة رجب مشي علي رجليه وفتح رجل امل وراح علي كسها وبقي عمال يبوس فيه ويشمة وبعدين طلع نام جنبها وهمس في ودانها انتي شيفاني ايه بجد.. ورحمة امك لتقولي امل :: بخجل وكسوف قالت. شيفاك معرص اول ما رجب سمع كلمة معرص اخد امل ومسك شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمص فيهم وزبه زي الحديد وامل هاجت ومسكت زبه وقالت..


دانت معرص رسمي رجب :: وانتي شرموطة ولبوة وعايزة تتناكي في نص كسك وراح قايم وطلع فوق منها 69 ومسك المقوار وبدأ يمشيه علي كسها وهي اخدت زبه الصغنن بأيدها وبقت بتدعك فيه وتلحس الراس رجب :: مصي يا شرموطة زبي.. مصي. واعتبريني سواق التاكس اللي هينكك غصب عني امل واخدة زب رجب في بوقها وشغالة مص فيه وبصوابع ايدها بتلعب في بيضانة الطرية ورجب ماسك المقوار حاطة في خرم كسها ولسانة بيداعب زنبورها وبيتحرك عليه شمال يمين اااااااه ااااااااه يا رجب ااااااااه مص زنبوري بشفايفك ياحبيبي اااااااح رجب شغال ينيك امل بالمقوار في كسها لغاية ما امل طلبت منة يدخل ايد المقوار في طيزها وهو بيمص زنبورها نزل من فوقها وطلب منها تقوم وتفلئس زي الكلبة. وبالفعل امل قامت وفلئست وكانت في انتظار المقوار وهو بيقتحم خرم طيزها رجب نزل علي خرم طيزها بشفايفها وطلع لسانة وبقي بيحركة حولين خرم طيزها وامل فلئسة بتتأوه وايدها بتدعك وتفعص في بزازها امل :: يلا يا رجب.. دخلة في طيزي وانت بتدعك بصوابعك كسي رجب مسك المقوار وتف علي خرم طيزها وحط ايد المقوار في خرم طيزها وسط توسلات امل في ادخل المقوار بالكامل في خرمها الضيق امل :: اووووووف اووووووف.. ادعك كسي.. اااااااااااه اااااااه.. ايووووه.


ايووووووه كده اححححححححححححححح رجب بقي عمال يدخل ايد المقوار ويطلعة من طيز امل مراتة وهي هايجة جدا لانها بتعشق الحركة دي وبتخليها في قمة هيجانها امل :: كفاية كدة انا تعبت. قوم دخل زبرك في كسي رجب فعلا قام وزبه منتصب عن اخره وبرغم انه كان واقف جدا الا ان طول زبه كان صغير وعنده سرعة قذف لكن رجب كان له اسلوب في الجنس بيقدر بيه يوصل امل لحالة الاشباع وهي المداعبة الطويلة قبل ممارسة الجنس معاها رجب فتح رجل امل ودخل بينهم وحط زبه علي خرم كسها وراح مدخلة كلة ايييييبيي.. براحة ياراجل علي كسي رجب :: براحة ايه يالبوه هو انتي شايفة زبي كبير اوي.. دانا نفسي اجبلك واحد زنجي يعرفك يعني ايه زب ونيك امل :: هو انت مش ناوي تصلح السرير البايظ ده اللي عمال يزيق رجب :: شوف الوليه اقولها ايه تقولي ايه.. هبقي اخلي صاحبي وسام يجي يصلحة بس قوليلي بقي اجبلك زنجي ينكك؟ امل :: ماشي موافقة بس نكني انت دلوقت رجب دخل زبه في كس امل وبدأ يسحبة براحة وصوات اهات امل رجرج في الأوضة ااااه اااااه.. زبك جميل اوي يارجب.. اووووو.اووووووو.. نكني اووووي.. ااااااااااااه ااااااااااه... جمييييييييل اووووووي عشر دقايق ورجب كان جاب ابنة في كس امل وبعدها خرج يشرب سيجارة زي ما متعود



مرت الايام وبنت صاحب رجب اللي معاه في المحل هتتجوز وامجد عزم رجب ومراتة علي الفرح والفرح كان في نادي في في مدينة نصر رجب لبس واتشيك ومراتة لبست واتشيكت وراحوا الفرح في النادي وهناك قابل امجد صاحبة اللي سلم عليهم بحرارة ودخلهم علي الطرابيزة بتاعتهم وقعد معاهم شوية وبعدين قام يسلم علي المعازيم امل :: بس صاحبك امجد النهاردة لابس ومتشيك اوي رجب :: امال ايه يابنتي مش فرح بنتة امل :: والقاعة كمان جميلة اوي رجب :: عقبالك يا محمود امل :: تفتكر الحجز هنا بكام رجب :: انا هعرف منين.. بصي كدة شوفي العروسة مكسوفة ازاي امل :: اه بس البت قمر اوي امجد جاب اطباق التورت ل رجب ومراتة وابنهم محمود ومشي وشوية وجاب الساقع وبعد ساعة ونص رجب اخد مراتة وابنة وبارك لصاحبة امجد ومشي بعد.ما رواحوا البيت وغيرو هدوهم وراحو اوضتهم علشان يناموا فضلت امل تتكلم مع جوزها عن الفرح والعروسة وشياكة امجد وزوقة الراقي في البدالة ورجب حس بنبرة اعجاب في صوت امل ب صاحبة امجد وافتكر نظرات امجد لمراتة اللي طول الفرح عنيه ما اتشلتش من عليها وفضل طول الليل رجب يحاول يوقع امل في الكلام ويلمح ليها انها كانت اجمد واحدة في الفرح وانه لو مكان المعازيم اكيد كان مش هيشيل عينة من علي طيزها اللي كانت زي الملبن في الفستان ولو اول مرة ينجح في انة ينام معاها وهما بيتخيلوا امجد وهو بينيك مراتة وكانت امل في الليلة دي وبسبب التخيلات في قمة هيجانها... لكن بعد ما رجب جابهم في كسها خرج يولع سيجارة ولما رجع لقي امل مضايقة جدا وفضل رجب يحاول يفهم منها هي ليه قالبة وشها وطبعا هو كان عارف ومتأكد ان مراتة بعد مافاقت من شهوتها ندمت علي تخيلاتها مع صاحب رجب اللي هو امجد وفعلا امل طلبت منة انة ميخلاهاش تتخيل بعد كدة حد يعرفوه وانها بتفضل انها لو هتتخيل تتخيل حد مش موجود علشان متحسش بالندم وبالفعل رجب وعدها ان الموضوع ده مش هيتكرر تاني


بعد كام يوم رجب علي بعد العصر سمع امجد بيتخانق مع مراتة في التليفون وبعد ما امجد خلص المكاملة رجب :: ايه ياعم مالك متظربن علي مراتك ليه امجد :: ياعم انا خلاص قرفت من الست دي ونفسي اخلص منها رجب :: ليه بس فيه ايه امجد :: مفيش ياعم مشاكل زي كل يوم ومبقاش فيه يوم بينا عدل.. الوليه مبقاش في حياتها حاجة غير الفلوس والأولاد وانا ولا كأن ليا حق عليها رجب :: انت ايه مش بتمارس حقوقك معاها امجد :: حقوق ؟ حقوق ايه هي فضيالي.. دي ولية باردة رجب :: يعني امتي اخر مرة نمت مع مراتك امجد :: ياعم والنعمة ما فاكر.. الولية يا علي طول تعبانة. يا وراها غسيل. يا متنيلة بتذاكر للزفت والزفتة الصغيرين رجب :: احا.. انت بتتكلم بجد.. يعني هي مش فارق معاها؟ امجد :: ياعم انا علي ما اعمل معاها واحد اكون اتحايلت عليها قد كدة رجب :: وانت صابر علي كدة ازاي امجد :: وانا في ايدي ايه اعملة.. انا ان كان عليا نفسي اطلقها واخلص رجب :: طيب معلش انا هتكلم معاك في امور حساسة شوية امجد :: اتكلم سامعك رجب :: ما يمكن مراتك انت مش عارف مفاتيحها.. يعني بالعربي كدة انت مش قادر تخليها تحب السكس معاك امجد :: هههههههههه ياعم انا بعمل كل حاجة في الجنس وكل الأوضاع بس هي من نوعية الستات الساقعة اللي ميفرقش معاها جنس رجب :: دي مشكلة فعلا... طيب ليه كدة ؟ امجد :: انا غلبت معاها.. تعرف انا بحسدك رجب :: ليه بقي؟ امجد :: يعني انت مراتك زي ما انا شايف وقبل ما اتكلم متفهمنيش غلط.. يعني علي حسب كلامك معايا انها ست بيت مفيش منها اتنين.. طبيخ واكل استاذه فيه وبتصحي كل يوم بدري تودي محمود المدرسة وترجع تعملك الفطار وترجع تجيب محمود من المدرسة.. وتطبخ وتغسل وتذاكر. واكيد اخر الليل مش بتخليك كدة زي حالاتي رجب :: لا الدنيا مش وردي اوي كدة.. دي ست بردو من لحم ودم مش ماكنة حديد.. اكيد مش كل الاوقات هتكون رايقة ومذاجها رايق.. وزيها زي اي ست بتتعب وايام بتكون متنرفزة امجد :: بس علي الأقل بتراعي حقوقك رجب :: اكيد طبعا.. الا بالحق ياض انت كنت قايلي علي نوع دهان للتأخير وقولت هتجبلي وبعدها نفضت لكسمي


امجد :: ايه انت هتنيك الليلة ولا ايه رجب :: انبر بقي بكسمك ههههههه امجد :: ولا هنبر ولا هتنيل ياعم.. شويه كدة اروح اجبلك علبة من عند العطار رجب :: بكام العلبة دي امجد :: بعشرين جنيه.. بس ايه هتخلي ام محمود طول الليل رافعة رجليها ومش بعيد تطلبلك البوليس رجب :: خلاص هات علبيتين... اسكت بقي علشان ام محمود جت هي ومحمود امجد مشي راح يوضب الجزم وامل ومحمود دخلوا المحل رجب :: ازيك يا امولة.. ازيك يا محمود امل :: محمود.مطلع عيني والميس بتشتكي منة علشان مش مركز معاها في الفصل رجب :: ليه كدة يا حوا.. ده كلام بردو.. مش قولنا تبقي شاطر وتركز مع الميس محمود :: ده صاحبي مروان كان بيتكلم معايا وانا مكنتش برد عليه رجب :: لا انت اكيد كنت بتتكلم. الميس مش هتكدب عليك. ابقي اسمع الكلام وركز مع الميس وانتي يا امل هتروحي علي طول امل :: انا عايزه اروح لبابا بقالي كتير معدتش عليه والشقة بتاعتة تقلب وايمان مرات اخويا. بقالها كتير مراحتش ولا روقت ل بابا رجب :: ماشي.. طيب هتعملي عشا ايه امل :: بيض وجبنة انا مش هلحق اعمل اكل رجب :: ماشي.. واعملي حسابك الليلة هتبقي ضرب نار امل ضحكت بكسوف واخدت محمود ومشيت وهي ماشية رجب عرف ان مراتة مش لابسة بنطلون تحت العباية وحز الكلوت كان مرسوم وباين اوي وطيزها كانت زي الملبن تحت العباية وبترجرج كدة... وبص علي امجد صاحبة لقاه زي العادة هو كمان راشق عينة في طيزها


اخر النهار امجد راح جاب الدهان ل رجب وقالوا متكترش منة يدوب حاجة صغير وتدهن بيها راس زبك وبعد ساعتين تغسل زبك بالميا والصابون كويس جدا علشان هي ميحصلش ليها التهابات رجب :: يعني احط يدوب ملئ صباعي امجد :: ايوة بالظبط... وهتدعيلي رجب :: شكل مراتك مستحمتلتش الدهان ده علشان كدة بتهرب منك امجد :: هههههه ده جزائي يعني بتفكرني بيها ليه دلوقت وفجاءة وهما قاعدين بيتكلمو سمعوا صوت دوشة جاية من بره خرجوا جري رجب وامجد علشان يشوفو في ايه لقيو ا فيه ناس واقفة قدام محل الموبيلا اللي جنبهم. رجب جري شوف فيه ايه لقي صاحبة ادوسام مغمي عليه وواقع علي الأرض وسام ده طول بعرض.. حاجة كدة جتة. وبرغم انة في الخمسينات الا انه جامد وفيه صحة قد صحة مرتين تلاتة وكان بيربط بينهم صداقة جامدة بحكم انة شغال في المحل اللي جنب محل رجب من سنين دخل المحل وفوقه هو والناس. بعد ما فاق بعت جبت له عصير رجب :: انت تعبان ؟ وسام :: لا انا بقيت كويس امجد :: ياعم خضتنا عليك داحنا قولنا انك خلاص وهنجري بيك علي القلوبية واحنا مفيش فينا صحة نشيل رجب :: ههههههه انت بتفول علي الراجل... يلا روح المحل امجد :: ماشي.. والف سلامة عليك يا وسام رجب :: مالك بقي ؟ انت مفطرتش يعني ولا فيه حاجة مضيقاك وسام :: اه مفطرتش فعلا رجب :: طيب انا هروح اجبلك سندوتشين من المطعم اللي جنبنا رجب قام جاب سندوتشات ل وسام وفطر رجب :: بقولك ايه يا وسام السرير اللي عندي الفخدة بتاعتة كل مربط المسامير بتاعتها السرير يرجع تاني يزيق وتحس ان الفخدة ضعفت.. متعرفش اعملها ايه وسام :: بسيطة انت في يوم تكون فاضي نروح نبص عليه ولو محتاج يتمسمر ولا حاجة هعمله رجب :: خلاص ماشي.. وتبقي خدمتني لحسن انا حاسس ان السرير بقي خرع فعلا وممكن يقع بينا في اي وقت... يلا بقي اسيبك انا واروح المحل بتاعي


بالليل رجب روح البيت وبعد ما اتعشي ىجب دخل الحمام ودهن زبه بالدهان اللي جبهوله امجد وبعد ساعتين كانت امل خلصت مذاكرة لمحمود ابنها ونيمتة ورجب دخل اخد دوش حلو وخرج كانت امل ذوقت نفسها ولبست قميص نوم لبني فوق الركبة رجب :: ايه الجمال ده كلة.. دانتي الليلة صاروخ يابت امل :: ههههههه يعني الليلة بس رجب :: لا علي طول بس الليلة صاروخ بزيادة امل مشيت وهي بتتقصع ورايحة ناحية السرير ورجب نايم علي السرير لابس شورت بس ومستنيها امل طلعت عالسرير ونامت علي جنبها جنب رجب وحطت ايدها علي صدره اشمعني بقي الليلة؟ رجب :: علشان الليلة دي بالذات هتكون ليلة مفترجة وهخليكي تطلبي الأسعاف امل :: ههههههههههه يسمع من بوقك رجب :: طيب روحي اطفي النور وتعالي امل راحت طفت النور ورجب كان نزل من علي السرير وراح حضن امل من ورا وزبه كان واقف وراح لبين طيازها وايده بقت عمالة تقفش في بزازها وشفايفة بتبوس تحت رقبتها من ورا امل :: انت النهاردة مش طبيعي.. مالك؟ رجب :: يعني بذمتك مش عارفة ليه؟ وبقي عمال يحك زبه في طيزها وايده نزلت علي كسها وبصباعة بقي عمال يدعك فيه من فوق القميص والأندر امل :: ااااااااه.. براحة صباعك رشق جوه رجب :: يعني مش عارفة انا ليه هايج عليكي كدة امل :: ياراجل انت انا هعرف منين بس رجب :: انتي لما عديتي عليا في المحل النهاردة كنتي لابسة العباية علي الكلوت بس مش كدة امل :: هههههههههه ايوة وكنت متأكدة انك هتاخد بالك رجب زبه وقف علي الأخر وراح سألها بذمتك محستيش ان حد كان راشق عنيه في طيزك وانتي ماشية امل :: وانا هاخد بالي منين..؟ رجي رفع القميص بتاع امل ونزلها الكلوت وخلاها توطي وتسند بأيدها علي السرير وطلع زبه من الشورت ومسكة و حطة بين فلقة طيزها ولذق فيها اووووي تعرفي انا هموت وتقوليلي ان حد بعبصك في طيزك او اتحرش بيكي... حلم حياتي بجد امل :: اااااااااه.. زبك سخن كدة ليه.. ااااااااااه جميل اووووي الوضع ده رجب فضل يحك زبه في خرم طيز امل وامل راحت نايمة بصدرها علي السرير وهي مفلئسة رجب وطي علي ودانها وهو فوق منها وهمس بشويش انا عايزك تتخيلي اي حد هو اللي معاكي دلوقت ومتقوليليش عليه. علشان عارف انك مش هتقوليلي امل :: ماشي. رجب فضل يبوس في ضهرها وراس زبه علي خرم طيزها وعمال يدوس بزبه علي خرمها وهي بتتأوه تحت منة مستمتعة رجب :: انتي بتتخيلي حد غيري هو اللي فوق منك امل :: ايوه... رجب :: والحد ده وحيات ابنك واغلي ما عندك نفسك تتناكي منة امل :: ايوة رجب :: تحلفي بكدة امل :: انت عارف اني مش بحب احلف رجب :: ابوس رجلك ريحيني.. لو بتتخيلي حد بجد ونفسك تتناكي منة بجد. احلفي وانا اوعدك مش هخليكي تحلفي تاني امل :: وحيات ابني محمود وحيات اغلي ماعندي انا بتخيل واحد تاني غيرك هو اللي بينكني رجب :: انا بمووووت فيكي.. انتي متعرفيش انا دلوقت فرحان قد ايه امل :: عارفة ومتأكدة.. انت نفسك في كدة اصلا رجب :: ليه نفسب في كدة ؟ امل سكت ومرضتش علي رجب لكن رجب فضل يسألها ليه وقالها انة حابب يسمع الكلمة اللي مش قادرة تقولها امل بصوت مبحوح وكله هيجان ومحن علشان انت معرص.. ونفسك تشوفني بتناك رجب :: يخرب بيتك انتي هيجتيني اوووووي وراح قام من فوق منها وخلاها تنام علي طرف السرير وفتح رجليها ونزل علي كسها تعرفي انا نفسي كسك ده يدوق اي زبر تتمنيه ويشبع من لبنة امل :: بس انا عندي شرط... انا مش هتناك منة غير برضاك وانت بأيدك تفتحلي رجلي علشان هو يدخل زبه رجب :: لا انا هنيكك معاه امل :: تؤ تؤ.. انت تتفرج بس عليه وهو بينكني. يامعرص رجب نزل علي كس امل زي المجنون وكلامها خلاه في قمة هيجانة وبقي بياكل كسها بلسانة بعد ما شبع من لحس كسها قام ونام جنبها وايده بتحسي علي كل جسمها والأسئلة اللي في دماغ رجب بالملايين. وكان هيموت ويعرف من الشخص ده اللي اخيرا مراتة صارحتة وقالت انها عايزة تتناك منة. وبتتخيلة دلوقت رجب :: ممكن اعرف الشخص ده انا اعرفة؟ امل :: مش هقولك رجب :: علشان خاطري ريحيني امل :: لا خليك كدة بنارك يامعرص... قوم بقي انا عايزه امص زبك رجب :: زبي انا ولا زبه هو امل :: لا زبه هو. علشان زبه اكبر من زبك رجب :: ايه ده انتي شوفتي زبه ولا بتتخيلي امل :: شفتة رجب قام من جنبها وهو مضايق ومنفعل.. انا مش قولتلك انا مبحبش اللي ياخدني علي قد عقلي.. بقي انتي شوفتي زب حد. غيري امل :: قامت وحطت ايدها علي خدوده ومسكت شفايفة بشفايفها وقالت طب و**** انا مش بكدب عليك.. انا شفت زبه تحت البنطلون.. كان باين اوي رجب :: ايه ده.. انتي حلفتي ؟ امل :: ايوة علشان مش بكدب عليك رجب راح حاضن امل وحط ايده علي خدوهت وفضل يمث في شفايفها وحس بأثارة رهيبة رجب : طب الشخص ده صاحبي؟ امل :: لا مش صاحبك.. ومتسألنيش تاني وتحرجني رجب :: انا مش بقولك مين.. انا بحاول بس اقرب منة.. بذمتك مش صاحبي امل :: و**** مش حد من صحابك خالص رجب :: طب حد من اهلي او اهلك؟ امل :: لا طبعا رجب فضل يفكر شوية وبعدين شك في الكهربائي لانة الشخص الوحيد اللي بيجي ديما في البيت بيعمل شغل كهربا ومراتة بتتكلم معاه عادي رجب :: انا تقريبا عرفتة... باسط الكهربائي مش كدة؟ امل :: لا بردو مش هو... انت مصمم تفصلني رجب قام ودماغة مش مرتاحة وعايز يعرف باي طريقة هو مين ده امل :: انت هتعمل ايه رجب :: زبي فيه نار.. هنيكك امل :: لا مش علي طول كدة انا عايزة امص زبك امل قامت ورجب نام علي ضهره ونزلت هي علي زبه وبقت عمالة تمص وترضع فيه ورجب علي اخره مش قادر يسكت وهيتجنن ويعرف مين اللي مراتة نفسها فيه رجب :: بس. كدة مفيش غير احمد السباك.. والوحيد اللي كان هنا قريب.. هو مش كدة امل :: خلاث بقي. و**** ماهقولك هو ولا لا رجب اتأكد انة هو وبدأ يسأل مراتة. طب هو اتحرش بيكي.. طب خلاكي لمستي زبه يعني وهو بيعدي من جنبك... لغاية ما قالت انة هرش في زبه من غير ما ياخد باله رجب في الليلة دي نام مع مراتة وناكها احلي نيكة وتاني يوم فضل طول اليوم يفكر ياتري هو فعلا احمد السباك... ولا باسط الكهربائي وياتري ايه اللي حصل منة لدرجة ان امل يبقي نفسها تتناك منة اصل مش معقول. موضوع انة هرش في زبه. وزبه كان باين تحت البنطلون وكان بيتمني ان الموضوع يكون مش كدة خالص وتكون بتكدب عليه ومخبية انة اتحرش بيها وخلاها تلمس زبه سواء في طيزها او ايدها وطبعا مرت الايام وامل ندمت انها قالت لجوزها علي اعجابها بزب حد تاني ومع كل مرة رجب ينام مع مراتة كان بيتخيل احمد السباك وهو بينام معاها.. وامل انكرت بعد كدة وقالت انها كانت بتقول كدة بس علشان متزعلش رجب ويفصل من المود... لكن رجب المرة دي كان عارف ومتأكد ان امل فعلا مكنتش بتكدل واا كانت بتقول كدة وخلاص وخرجت اللي جواها في لحظة ضعف وهيجان جنسي وقالت كل اللي جواها لجوزها


مرت الايام تفكير رجب منحصر في حاجة واحدة بس ازاي يخلي مراتة تقول كل اللي جواها من غير ما تخاف تتكلم وخصوصا انها عارفة ومتأكدة ان ده عمره ما هيزعل جوزها بالعكس ده هيخليه يبوس التراب اللي تحت رجليها.. لكن تربيتها كانت هي اللي مسيطرة عليها وكانت متحفظة جدا في اخراج الشئ اللي خفياه جواها
بعد ايام. رجب صحي من النوم لقي السرير بتاعهم مفسخ من بعضة ومبقاش خلاص هينفع يتنام عليه ومراتة امل قالت لازم تجيب نجار النهاردة يشوف ام السرير ده. لحسن كدة هنام علي الأرض رجب فطر ولبس هدومة وراح المحل وبعد ساعة كان وسام فتح محل الموبليا رجب راحلة وقالة علي السرير وانة لو مش هيروح معاه هيشوف نجار يعملة وسام :: ياعم انا هروح معاك ولو لقيت نفسي مش هعرف اعملة هقولك هات نجار بس استنب كدة علي العصر يكون سيد صاحب المحل جه علشان مش هينفع اسيب المحل لوحده وفعلا علي العصر وسام راح لجلال المحل وقالوا يلا بينا. وكان معاه شنطة فيها العدة بتاعتة منشار علي علبة غراء علي مسامير وراح مع رجب البيت
رجب اتصل علي امل علشان يعرفها ان صاحبة جه امل : وانا شلت المراتب خليه يجي رجب ووسام راحوا البيت. ووسام بص علي السرير وامل عملت الشاي ودخلتة ليهم وسلمت عليه وخرجت وووسام طلب من رجب يجبلة اربع مسامير عشرة سنتي بالصواميل والورد بتوعهم رجب ساب صاحبة في الشقة ونزل جابلة المسامير والصواميل ورجع وسامر قاعد علي الأرض شغال في السرير. رجب اخد باله من حجم زبه الضخم جدا في البنطلون وكان واضح جدا ان حجم زب سامر قد حجم زبه بتلات اربع مرات. وجه في باله علي طول امل وهي نايمة. وسامر شغال دك في كسها بزبه الضخم سامر عمل السرير وبقي زي الحديد ونزل ورحب فضل قاعد مع مراتة علشان يحط معاها المراتب علي السرير امل :: هو سامر ده صاحبك ؟ رجب :: ايوة امل :: بس ايه ده.. طول بعرض.. رجب :: ايوة كل حاجة فيه قدي مرتين تلاتة.. ده صباع ايده تخين جدا امل :: بس دماغة حلوة ده خلي السرير جامد اوي


الجزء الثاني...........


رجب :: بقولك يا امجد شوف كدة كل البضاعة اللي ناقصة ايه علشان هنزل بورسعيد اجيب طلبية كوتشات وجزم امجد :: انا كاتب كل اللي ناقص وكل المقاسات في الكشكول عندك في المكتب.. انت هتنزل امتي رجب :: بكره الصبح هشد علي هناك امجد :: يعني هتاخدلك يومين تلاتة هناك رجب :: ايوة احتمال كبير يومين مش اكتر امجد :: طب بقولك ايه انا عايز منك خدمة رحب :: خدمة ايه.. عايز حاجة من هناك امجد :: طلع التليفون بتاعة وطلع صورة فيها علبة منشط جنسي مستورد وقاله عايزك تجبلي دي من هناك.. هكتبلك عنوان واحد في بورفؤاد رجب :: ايه العلبة دي ؟ دي عليها صور سكس ياعم امجد :: دي علبة نقط منشط جنسي للستات بس ايه ياض يارجب فاجرة رجب :: منشط جنسي للستات ؟؟ ودي بتعمل ايه يعني امجد :: دي معمولة للستات اللي عندهم برود جنسي بتخليهم عبارة عن جمر من النار والست بتكون بركان متفجر من الشهوة رجب :: احا. انت بتتكلم بجد ودي انت عرفتها منين اصلا امجد :: زمان اخدتها من واحد معرفة ومش عايز اقولك جربتها علي واحدة كنت ماشي معاها وبعد ما حطيت النقط ليها في كوباية عصير البت اتحولت واخدتها في الشقة ومن حسن حظي مراتي كانت غضبانة وعند اهلها وفضلنا للصبح مش قادر علي البت دي رجب :: وطبعا جربتها علي مراتك بعد كدة امجد :: اه وطبعا كانت واحدة تانية خالص رجب :: اللي عند الراجل علبتين مش كدة امجد :: ايوة رجب :: خلاص ياعم انا تلزمني واحدة وياعم انا هدفع تمن الأتنين امجد :: مع اني متأكد انك مش محتاج للعبة بس مش هتغلي عليك رجب :: لا انا مش عايزها ليا.. دي هديها لواحد صاحبي اوي عنده نفس مشكلتك بس اوعي يكون ليها اثار جانبية وتموت الوليه امجد :: لا متخفش بس المهم ان الست متكنش بتاعني من اي امراض بالقلب رجب :: ليه بقي امجد :: علشان بتسرع ضربات القلب.. صاحبي قالي كدة رجب :: انا هديها لصاحبي واقوله
بالليل رجب قال لمراتة انة مسافر بورسعيد علشان يجيب بضاعة للمحل امل :: هطول هناك ولا هتروح صد رد رجب :: لا اكيد هغيب يومين علي ما اجيب البضاعة واحملها في عربية.. مش ناقصك حاجة اجبهالك من هناك امل :: لا مش لازم تكلف نفسك انا كل حاجة عندي رجب :: لا ده كلام بردو انا هبقي اجبلك كام قميص كدة علي كام كلوت وسنتيان
تاني يوم رجب صحي بعد الفجر لبس هدومة وامل كانت نايمة عمل لنفسة سندوتش وكوباية شاي ونزل علي بورسعيد رجب قعد هناك يومين اشتري فيهم البضاعة ونزل اشتري كام قميص علي كام كلوت وسنتان وشوية ترنجات وقبل ما يرجع بالبضاعة علي القاهري راح للراجل اللي امجد قاله عليه وفعلا قابلة واخد منة العلبتين وبعدين رجع كانت البضاعة اتحملت علي عربية نقل ورجع علي القاهرة اول ما وصل المحل بالبضاعة امجد سألة علي العلبتين ورجب قاله متقلقش جبتهم.. دخل البضاعة في المحل. وحاسب السواق وانا هروح اتغدي واناملي ساعتين وهجيلك علي بالليل
امل :: حمدله بالسلامة رجب :: يسلمك ياحبيبتي امل :: ايه اتوفقت في البضاعة بتاعة المحل رجب :: ايوة ياحبيبتي وجبتلك شوية قمصان نوم علي ترنجات للبيت ايه هيعجبوكي امل :: تعيش وتجبلي ياحبيبي رجب ادي ل امل الشنطة وقام علشان ياخد دوش امل :: يا ااااه يارجب دول حلوين اووي.. تعيش وتجيب رجب :: طب يلا بقي حضريلي لقمة اكلها علي ما اخد دوش رجب دخل الحمام قلع هدومة وامل جابتلة الفوطة والهدوم وبعدين دخلت تعمل اكل له شوية ورجب حس ان فيه حاجة متغيرة في سباكة الحمام وفيه حنفيه متغيرة وماسورة جديدة رجب :: امل.. يا امل امل :: ايوة يا حبيبي رجب :: هي السباكة باظت وانا في بورسعيد ولا ايه؟ امل :: اه ياحبيبي. الماسورة كانت بترشح جامد والحنفيه وانا بفتحها مرديتش تقفل رجب :: فكر شوية كدة وبعدين.. الماسورة كانت بترشح ازاي.. دي كانت سليمة قبل ما امشي امل :: ده اللي حصل.. لو سليمة هغيرها ليه هو انا غاوية مصاريف رجب اخد الدوش وخرج ودخل اوضة محمود اللي كان نايم.. باسه علي خده وبعدين خرج كانت امل عملت الأكل ورجب بياكل سأل امل. والسباك اخد كام بقي في الشغلانة دي امل :: اخد 400 جنيه رجب :: 400 جبتيهم منين دانا مش سايبلك غير 500 بس ولا اخدتي من الفلوس اللي في الدولاب امل :: لا انا عديت علي المحل واخدتهم من امجد رجب :: اه طب كويس انك اتصرفتي امل :: رجب العلبتين دول بتوع ايه ؟ رجب اول ما شاف العلبتين في ايد امل قام بسرعة واخدهم منها وقالها دول مش بتوعي انتي اخدتيهم منين امل :: كانوا في الشنطة اللي فيها الهدوم رجب :: اااااه.. انا فعلا نسيت اني حطتهم في الشنطة اللي فيها هدومك امل :: بتوع مين بقي وبتوع ايه.. دول عليهم صور ستات عريانة رجب :: ياستي دول بتوع امجد صاحبي وصاني عليهم اجبهملة من بورسعيد من واحد صاحبة هناك وبتوع ايه.. معرفش امل :: بقي انت هتجيب حاجة متعرفش دي بتاعة ايه؟ رجب :: دي امانة انا هسأل ليه دي بتاعة ايه امل :: ماشي بس عموما انا قريت اسمها وقريت الكلام اللي تحت وعرفت دول بتوع ايه انت ناسي انا معايا بكالوريوس تجارة رجب :: يابنت القرود.. تصدقي نسيت انك لهلوبة في الأنجليزي المهم ان الحاجة دي مش بتاعتي امل :: هو صاحبك امجد ده بقي بتاع نسوان ولا ايه رجب :: امجد ؟ ههههههع امجد بتاع نسوان.. امل :: امال جايب المنشط ده ليه ؟ اكيد بيعط بره وعايز يبان اسد رجب :: ههههههههه ههههههههههههههههه امل :: بتضحك علي ايه رجب :: لا مفيش بس باين انك ترجمتي الكلام غلط امل :: لا ترجمتة صح.. ده منشط جنسي رجب :: صح منشط جنسي مختلفناش بس لمين له ولا لمراتة امل :: مش فاهمة ؟ هي الستات ليهم منشط جنسي؟ رجب :: اه يا حبيبتي ده مشتريه علشان مراتة اصلها باردة ومش بتخليه يقرب منها بالشهور امل :: تصدق ان صاحبك ده نطع اوي ازاي يحكيلك اسرار بيتة رجب :: وفيها ايه احنا صحاب امل :: اوعا انت كمان تكون بتحكيلة علي اسرار بيتنا.. وديني اسيبلك البيت فيها رجب :: انتي هبلة يابت.. انا هروح احكي لصاحبي عن مراتي امل :: يمكن انا اعرف منين واذا كان هو بنفسة بيحكيلك رجب :: لا ياحبيبتي هو يحكي براحتة لكن انا محكيش علي مراتي ولا اسرار بيتي انا هقوم انام شوية علشان عالمغرب عايز انزل اشوفة عمل ايه في البضاعة امل :: ماشي ادخل نام رجب قام غسل ايده ودخل الأوضة بتاعة وطفي النور وراح في النوم
علي المغرب امل دخلت صحت رجب زي ما قالها وعملتلة كوباية شاي قام وشرب الشاي ولبس واخد العلبتين ونزل راح المحل. وادي لرجب علبة وحط العلبة التانية في درج المكتب شوية وسام دخل قعد معاهم وسام :: ايه ياعم اخبار السرير ايه رجب :: تسلم ايدك بصراحة يا وسام امجد :: هو ايه حكاية السرير ده يارجب رجب :: مفيش ياعم.. السرير عندي كان متفسخ من بعضة ووسام **** يباركلة جه عملة امجد :: خف شوية ياعم رجب مش لازم تنيك كل يوم وسام :: هههههههههه ياعم انت مالك رجب :: ياعم وسام. امجد مش وراه حاجة غير النبر عليا.. اكمنة مش واخد حقة وسام :: هو انت مش بتنيك ولا ايه امجد :: لا بضرب عشرة هههههههههه شكلي كدة هقوم انيكم انتوا الأتنين رجب :: لما تقدر علي اللي في البيت ابقي تعالي ورينا نفسك وسام :: ههههههههه قصف جبهه طويل المدي امجد :: طب وانت مش ناوي تروح تنيك انت كمان ولا خلاص عجزت وسام :: لا انا مليش في الكلام العيب ده امجد :: طيب انا همشي بقي يا رجب رجب :: هههههههههه عارفك هتسهر النهاردة للصبح امجد :: انبر فيها.. ابو شكلك امجد مشي وقعد وسام ورجب مع بعض يحكوا وبعد شوية وسام راح المحل وفضل رجب قاعد في المحل يفكر ازاي هيشرب امل من المنشط ده رجب كان عايز يشرب امل علشان تبقي في قمة هيجانها. وساعتها ممكن تقول كل اللي جواها في لحظة ضعف
الساعة جت 12 بالليل رجب قام قفل المحل وروح البيت. واخد معاه طبعا نقط المنشط بعد ما شالها من العلبة بتاعتها ولما روح البيت حطها فوق الشيالة اللي في الحمام وبعد ما الواد محمود خلص مذاكرة مامتة دخلتة الاوضة بتاعتة وبعدين خرجت قعدت مع رجب رجب :: بقولك ايه يا حبيبتي انا نفسي اشرب كوباية كابتشينو امل :: وانا كمان. هقوم اعملنا اتنين رجب :: لا انا اللي عايز اعملهم بأيدي وهشربك احلي كوبايه كابتشينو في حياتك رجب دخل الحمام اخد النقط المنشطة ودخل حط في الكوباية بتاعة امل كام نقطة وبعدين عمل الكابتشينو وخرج قعد مع مراتة يتفرجوا علي التليفزيون



شوية رجب طلب من مراتة تقوم تلبس قميص نوم من الجداد علشان عايز يسهر معاها سهرة حلوة في الأول امل كانت معترضة علشان هتصحي بدري تودي محمود المدرسة رجب :: مدرسة ايه يا وليه يامتناكة انتي.. انتي ناسية ان بكره الجمعة ومفيش مدرسة امل :: يوووووه.. الواحدة دماغة بقت سايحة. مكنتش فاكرة خالص ان النهاردة الخميس رجب :: طب يلا بقي عايزك تدلعيني امل :: حاضر يا قلبي ثواني وهكون جاهزة امل دخلت الأوضة طلعت طقم من الجداد قميص واندر وسنتيان ولبستهم واتزوقت لرجب. وندهت عليه رجب دخل الأوضة وقلع هدومة وامل بتقفل الشباك علشان العماره اللي في وشهم لكن رجب قالها خلي الشباك مفتوح علشان الحر امل :: افرض حد خرج من الشبابيك اللي قدامنا رجب :: لا متخفيش الوقت متأخر والدنيا فعلا حر وطلع علي السرير جنب مراتة وامل قالتلة طيب حتي اطفي النور كدة شكلنا مفضوح اوي رجب :: حاضر... راح طفي النور ورجع لقي امل نايمة علي بطنها طلع فوق منها وزبه علي طيزها امل :: عايزة زبك يكون علي خرم طيزي وتدعكه جامد رجب :: بصوت واطي قرب من ودانها هو انتي هايجة اوي كدة امل :: بصوت مشحرج وكله هيجان.. ايوه وعايزة احس بزبك وهو بيحك في طيزي رجب نزل قلعها الكلوت وفتح طيزها وحط زبه بين فردتين طيزها ونام فوق منها وامل بدأت تتلبون وتتشرمط وتحرك طيزها شمال ويمين علشان تحس براس زب رجب علي خرم طيزها رجب :: ايه يا شرموطة زبي عاجبك ؟ امل :: اه يا حبيبي عاجبني اوي رجب :: انتي شكلك متخيلة زب احمد مش زبي امل مردتش عليه وبقت بتعض علي شفايفها وتتأوه لكن رجب كان مصمظ انة يوقع امل في الكلام ما تردي يا امل ولا لسة خايفة.. انتي عارفة كويس اني هموت وتقولي اللي جواكي ومتأكدة اني هموت واشوفك نايمة كدة واللي فوقك حد تاني غيري. ويكون انتي اللي عايزه كدة امل بلعت ريقها بالعافيه وهيجانها كان اقوي منها وقالت ل رجب بصوت تقريبا مش طالع دخله يارجب.. دخله في طيزي رجب :: انا مش رجب.. انا اللي نفسك فيه.. انا الشخص اللي مش عايزه تقولي هو مين امل :: طب يلا بقي متبقاش غلس.. عايزه زبك جوايا رجب :: طي غمضي عنيكي واسرحي وعايزك تنديني بأسمه علشان خاطري امل :: اااااااااه امممممم.. يلا بقي دخله طيب مش قادرة رجب :: علشان خاطري اتكلمي بقي مش قادر انا كمان امل :: دخلة يا احمد.. ارتحت كدة؟ يلا بقي حطة في طيزي رجب قام من قوها ورفع وسط امل لفوق ( وضع الفلئسة ) ونزل علي طيزها بلسانه وبقي عمال يلحس في الخرم وراح بعد كدة علي الكوميدينوا علشان يطلع المقوار لكنة اتفاجئ ان المقوار مش موجود رجب :: المقوار اللي كان هنا فين مش موجود امل :: مقوار ايه ده وقتة انا عايزة زبك انت رجب :: مانا عايز اهيئ طيزك الأول امل :: قامت تدور علي المقوار وبعدين افتكرت انة بين السرير والحيطة رجب استغرب لان اخر مره نام معاها فيه حط المقوار بأيدو بعد ما خلص في الكوميدنو رجب متكلمش ولا علق بس كان بدأ يشك ان مراتة استخدمت المقوار ده ودهو مسافر.. وده معناه حاجة واحدة بس انها كانت هايجة. وهي عمرها ما لعبت لنفسها قبل كدة كدة ايد رجب نزلت لكسها المولع وبقي شغال يحسس عليه ولسانة بيتحرك حولين خرم طيزه ااااااااووووف اووووووف يلا بقي حط زبك مش قادره رجب :: عايزه زب مين ياشرموطة.. عايز زبي ولا زب احمد امل :: ااااااااخ ااااااااخ عايزه زب احمد.. رجب :: مسك المقوار وتف فيه وبعدين حطة علي طيز امل اللي مفلئسة ومستنيه الزب اللي يقتحهما في طيزها المولعة ااااااااووووو اووووووي.. دخلة بقي يا متناك.. دخلة يا خووووول رجب بدأ يدخل المقوار في طيزها وامل بتتلوي وبتعض في شفايفها من الأثارة وصوابع رجب من تحت بتدعك في كسها رجب :: انا عارف ان احمد السباك اتحرش بيكي مش كدة يا شرموطة امل :: هتموت انا عارفة وتعرف احمد عمل فيا ايه احمد جنني دوبني رجب :: مانا عارف.. بأماره انك لعبتي لنفسك بالمقوار وانا مش موجود.. مش كدة امل :: انت مركب كاميرات هنا ولا ايه.. اااااي براحة... اوووووووووف اوووووووف رجب :: احكيلي بقي احمد عمل فيمي ايه لما جه هنا.. زبي مولع ياشرموطة امل :: خليك بنارك كدة.. خليك مولع يامعرص.. يا شرموط يلي عايز مراتك تتناك وتشبع نيك من غيرك رجب شال المقوار من طيز امل وقام وقف علي ركبه وهو ماسك زبه. وبدأ يحركة علي طيز امل وعلي كسها وهو بيترجاها تحكي احمد عمل ايه امل من الهيجان اللي كانت فيه وشايفة جوزها هيموت ويعرف هو عمل ايه معاها.. اتشجعت وبدأت ل اول مرة في حياتها تحكي لجوزها امل :: هقولك يامعرص احمد عمل فيا ايه لما جه اول مرة كنت قاعدة في الشقة ومحمود نايم ومفيش غيري انا وهو.. انا نسيت. اشيل الكلوتات من الحمام ودخلتة وخرجت قعدت في الصالة وانا ناسية خالص الكلوتات بتاعتي في الحمام وبعد شوية دخلت المطبخ علشان اعملة كوباية شاي وانا معدية شوفتة ماسك الكلوت بتاعي بيشم فيه اعصابي كلها سابت وافتكرت كلامك وانا بتخليني اتخيل حد بينكني رجب :: كملي انتي خليتي زبي هينفجر امل :: عملت كوباية الشاي وانا مش متحكمة في اعصابي وبعدين دخلت اديلة الشاي. وشوفت حاجة كدة هتنفجر رجب :: شوفتي ايه امل :: بتاعة كان منفوخ اوووي تحت البنطلون وهو بياخد مني الشاي لمس ايدي ده خلي اعصابي كلها باظت اكتر ما هي بايظة وخرجت بسرعة قعدت في الصاله.. بس منظر زبه وهو منفوخ تحت البنطلون خلي كسي بنزل شهوة عمري ما نزلتها قبل كدة رجب :: وبعدين امل :: قعدت شوية لغاية ما ندهلي وقالي انتي عايزه اعمل الفتحة بتاعة الصرف فين روحت وشاورت له من بعيد لكنة قالي معلش ادخلي وريني المكان فين بالظبط وراح هو خارج من الحمام... وانا بدخل راح حك بتاعة فيا رجب :: يعني زبه لمس جسمك.. امل :: ايوة رجب :: حكة ازاي وفين امل :: حكة فيا.. ايه انت مش فاهم رجب :: لا حابب افهم امل :: حكة في طيزي رجب وامل بتحكي مقدرش يتحكم في نفسة وجاب لبنة من غير ما يلمسها امل :: يالهوووووي.. انت جبتهمو؟ رجب :: مقدرتش اتحمل امل :: انا غلطانة اني حكيت وراحت ضاربة رجب علي صدرة رجب :: رايحة فين امل :: انت مش خلاص يا.... ولا بلاش رجب :: لا انا عايظ اعرف حصل ايه تاني امل :: خلاص محصلش حاجة تانية هو ده اللي حصل رجب :: لا حصل انا متأكدة.. استني هنا هخرج اغسل زبي واشرب سيجارة ورجعلك.. انا هفشخك نيك النهاردة امل :: لا ماهو باين انك هتفشخني رجب خرج غسل زبه وشرب سيجارة ورجع وهو هايج علي كلام امل اللي قالتة. لقاها نايمة مغمضة عنيها ومدخلة صوابعين في كسها وايدها بتفعص في بزازها طلع علي السرير وفتح رجليها ونزل علي كسها وشال ايدها ونزل هو يلحس في كسها امال مسكت راس رجب وبقت عمالة تدوس علي راسة وتحرك كسها علي شفايف ولسان رجب والنار مولعة فيها بعد ما رجب شبع لحس في كس امل قام ودخل بين فخادها وحط زبه علي كسها وبدأ يضغط بزبه وجسمة لغايه ما بقي زبه بالكامل في كسها وامل ايدها علي وسطة وعمالة تشده عليها وهي في قمة هيجانها رجب :: بذمتك وحيات عيالك يا امل احمد معملش معاكي حاجة تاني غيى انة حك زبه في في طيزك امل بصوت مكتوم ممذوج بالأهات سألت رجب وانت كنت عايزه يعمل معايا ايه تاني رجب :: انا عن نفسي عايزه يكون عمل معاكي اللي انتي بتتمنيه امل :: ايوة يعني انت كان نفسك ايه.. برررراحة يخرب بيتك انت مالك بقيت عنيف كده ليه رجب :: كلامك مهيجني اووووي امل :: مانا عارفة.. انت مش زعلان خالص يعني رجب :: ازعل ؟ دانا مبسوط فوق ما تتخيلي.. ونفسي اعرف احمد ده عمل ايه تاني امل :: يعني مش هتقلب عليا بعد ما تجبهم ؟ انا خايفة لتتغير من ناحيتي رجب :: اتغير.. طبعا هتغير بس هكون عاشق تراب رجليكي.. انتي متعرفيش انا حالاتي دلوقت عاملة ازاي.. قولي بقي احمد ناكك؟ امل سكتت ومقدرتش تتكلم ورجب فضل يتحايل عليها تحكي ومتخفش وانة مبسوط وبيحلم بكدة اصلا. امل :: في المرة الأولنيه. محصلش اكتر من اللي حكيت عليه لكن لما جه امبارح وبعد ما خلص الشغل. ندهلتي علشان اشوف الشغل اللي عملة ولما دخلت الحمام هجم عليا. ولذق فيا من ورا وانا حاولت ابعد عنه لكنه شل حركتي وحسيت بزبه الضخم في طيزي من ورا وهو ذنقني بينة وبين الحيطة ومقدرتش اقاومة بالذات لما رفع الجلبية وحسيت بسخونة زبه علي لحمي رجب :: يعني طلع زبه امل :: ايوة رجب :: يخرب بيت الهيجان اللي انا فيه.. كملي لما لقاني مبقتش بقاومة راح شادد الكلوت بتاعي ونزلة وانا وشي للحيطة وحط زبه علي كسي من تحت وراح راشقة جوايا رجب :: اوووووووف.. يعني دخل زبه في كسك امل :: دخلة بس. ده زبه كان جمره من النار في كسي رجب شال زبه من كس مراتة وراح منيهما علي ضرها وفاتح رجليها ونزل علي كسها وبقي بيكلمة وبيقولة اخيرا يامتناك دوقت زب تاني غير زبي امل :: وفضل حاشر زبه في كسي من ورا وانا بتلوي من المتعة. ومش شايفة قدامي غيرك وانت بتقولي نفسي اشوفك بتتناكي من غيري كان نفسي اصرخ واندهلك علشان تيجي وتشوف اخره تخيلك ده وصلني ل ايه رجب :: وحسيتي بفرق طبعا بيني وبينة امل :: فرق السما والأرض.. زبه كان واصل لزوري وبعدها لقيتة قلع كل هدومة وفتح علينا الدوش وانا لابسة الجلبية وبقي عمال يبوس فيا وايده بتحسس علي كل حتة في جسمي حسيت قد ايه اني دايبة في ايده وسلمت نفسي للمتعة رجب :: دانا انا اللي دايب دلوقت من المتعة وعايز ابوس كسك المتناك ده اللي اخيرا سمح لزب تاني غير زبي يتمتع بيه امل :: لقيتة بيقلعني الجلبية والسنتيان ونزل علي ركبة وبقي عمال يلحس في كسي وبعد ما خلاني زي القماشة مفيش اي اعصاب راح موقفني علي الحيطة ورفع رجلي ودخل زبه من تحت في الكسي والمياه نازله علي جسمي كانها نازلة علي زيت مغلي وبقي عمال ينيك فيا وانا بتمني في اللحظة دي اني اكون مراتة هو مش مراتك انت رجب جابهم للمرة التانية وهو بيسمع كلام امل وزبه منمش وفضل واقف امل استغربت من شهوة جوزها اللي قام دخل زبه تاني في كسها وعايزها تفضل تحكي وتحكي ومتبطلش كلام عن احمد امل :: وبعد ما احمد جابهم في كسي مرضيش يحاسبني خالص علي الشغل اللي عملة.. ونزل وانا بعد ما فوقت. فضلت اعيط لاني خونتك وخونت تربيتي رجب :: وبعدين امل :: فضلت لغاية بالليل مش عارفة اعمل ايه لغاية ما لقيت نفسي بلبس هدومي ونزلت اديت احمد الحساب. غصب عنة وطلعت وبالليل وانا نايمة حسيت نفسي هجت وانا بفتكر اللي حصل ومقدرتش اقاوم احساسي بالشهوة والأثارة وبقيت عمالة احط المقوار في كسي وفي طيزي لغاية ما حسيت نفسي تعبت ونمت الليل دي رجب فضل للساعة 6 الصبح يسأل امل علشان مش مصدق نفسة. ان امل اخيرا اتناكت من حد غيرو.. لغاية ما امل غلبها النوم

رجب كمان فضل سهران جنب امل وهي نايمة ومش مصدق الكلام اللي امل قالتة وكان نفسة يصحيها ويسألها تاني وتالت ورابع علشان يصدق لغاية ما غلبة هو كمان النوم تاني يوم صحي بدري عمل الفطار وجابة السرير وصحي امل اللي كان باين علي وشها انها مضايقة. من اللي حكتة امبارح امل :: ايه ده ؟ انت صاحي بدري وعامل الفطار بنفسك ؟ رجب :: طبعا.. ومن هنا ورايح انتي ملكة تؤمري وتتشرطي امل سكتت ومتكلمتش. لكن رجب قالها ايه مالك امل :: مفيش بس عايزة اقولك ان كل اللي حكيتة امبارح كان اوهام ومحصلش رجب :: لا حصل وانا مبسوط انك اخيرا قدرتي تتكلمي وتحكي امل :: يارجب اقسملك رجب قاطعها وحط ايده علي بوقها وقالها حرام عليكي تضيعي فرحتي.. بلاش المرة دي تكدبي علشان انا مصدق كل كلمة قولتيها وعارف انة حصل امل :: يعني بجد انت مش مضايق خالص رجب :: لا طبعا انا كنت عايز ده يحصل وكنت بتمناه انا هقوم بقي علشان اتأخرت علي المحل مع اني نفسي افضل تحت رجليكي..

انا بمووووت فيكي..




...... الجزء الثالث


............

مر اسبوع بعد مصارحة امل لجوزها علي العلاقة اللي حصلت بينها وبين احمد السباك وطول الأسبوع ده امل كانت متغيرة وديما ساكتة وردوددها علي جوزها علي قد السؤال والكلام علي عكس رجب اللي كان طاير من الفرحة وكان عارف ان امل بعد ما هتفوق وهتندم علي كل كلمة قالتها في لحظة ضعفها لاحساسها في اللحظة دي بالهياج وطبعا اكتر من مرة تحاول تفهم رجب انها قالت كدة بس علشان عارفة ان جوزها مش بيمارس الجنس معاها ولا زبه بيوقف غير بكدة وانها لو معملتش كدة هو بيزعل وبيبوظ الليلة وبيفضل قالب بوزه مترين بالأسابيع لكن رجب كان عارف ان كل اللي قالتة امل حصل ومكنش مجرد كلام من وحي خيالها لكن كان فيه كذا سؤال مهمين شاغلين باله ياتري كان فيه مغامرات تانية ل امل ؟ ياتري من امتي فيه علاقة بينها وبين احمد وليه امل سلمت ل احمد بالسرعة دي مع انها معاه بترفض حاجات كتير اسئلة كتير كانت بدور في دماغ رجب بس مكنش مستعجل علي الأجابة وكان شايف انة اجتاز مشوار طويل في تحرر مراتة وانة نجح بعد سنتين تقريبا من الكلام معاها والتخيل انة يخليها اخيرا تضعف وتسلم جسمها وكسها لراجل غريب وده كان بالنسبة له اهم نجاح قدر يوصلة

رجب روح البيت الساعة اتنين الضهر وساب المحل ل امجد علشان يتغدي لقي امل نايمة في اوضتهم علي بطنها بقميص نوم ابيض شفاف ووراكها كلها عريانة وبزازها طلعة من القميص ونايمة عليهم طلع بسرعة موبايلة وبقي عمال ياخدها كام صورة لغاية ما صحيت من ضوء الفلاش امل :: انت بتعمل ايه بس رجب :: بصورك يا احلي امل في الدنيا امل :: طب سبني عايزة انام انا امبارح طول الليل سهرانة وصحيت من الفجر علشان اودي ابنك ومنمتش ساعتين علي بعض ورجعت جبت ابنك من المدرسة رجب :: طيب انا جعان عايز اتغدي في اكل ايه امل :: هو انت مش بتتغدي في المحل ؟ رجب :: لا طالبة معايا اتغدي معاكي امل :: طيب سبني بس ساعة انا حاسة عيني فيها تراب ومش قادرة افتحها رجب سابها ودخل المطبخ سخن الأكل وقعد ياكل شوية امل خرجت.. انت عملت لنفسك؟ رجب :: انتي قومتي يعني ؟ امل :: النوم طار خلاص من عيني شوية وامل سمعت صوت زعيق رجالة مع بعض راحت فتحت باب الشقة وبقت رامية ودانها ورجعت ل راجب باين فيه مشكلة كبيرة بين ولاد عمك وصوتهم جايب البيت كلة رجب :: ساب الأكل وراح وقف معاها بره الشقة وسمع صوت خناق فعلا بين ولاد عمة التلاتة اصل رجب عايش في بيت عيلة والبيت كلة ساكن فيه افراد عائلتة رجب ومراتة وابنة محمود في شقتهم اللي في الدور الأول.. وابن عمة فايز ومراته وعيالة في شقة في نفس الدور.. واخوه وحيد ومراتة وعيالة في الدور الثاني.. وابن عمة وجيه ومراتة وعياله في نفس الدور الثاني اخوه شوكت ومراتة وعيالة في الدور الثالث. وبنت عمة وجوزها شريف وبنتهم اميرة.. وابنهم صفوان في نفس الدور الثالث والدور الرابع فيه شقتين فاضيين علي الطوب الأحمر شقة ل رجب واخواتة وشقة ل اولاد عمة رجب بص لمراتة وقالها ادخلي جوه امل دخلت ورجب قفل الباب وقعد يكمل اكل وامل قعدت جنب منة امل :: الدنيا شكلها خربانة خالص بين ولاد عمك رجب :: ايوة كل ده بسبب القرض اللي خدوه من البنك ومش عارفين هيسددوه ازاي دي غير الفلوس اللي مستلفينها من طوب الأرض امل ::انا سمعت ان عليهم اكتر من نص مليون جنيه رجب :: ده اللي نعرفه ويمكن يكون لسة فيه حد تاني له فلوس امل :: انا مش عارفة ولاد عمك دول بيفكرو ازاي.. يعني انا اللي اعرفة حد دخل مشروع ولقاه بيخسر خلاص بقي تعمل استوب مش تفضل مكمل فيه وتستلف. كمان وتاخد قرض وتجيب معدات من حد يطلع نصاب ويديك معدات قديمة وبايظة رجب :: هما كانوا فاكرين ان مصنع البلاستك ده هيجبلهم دهب وغلطة عمرهم انهم راحوا لواحد نصاب اوهمهم ان المعدات اللي هيجبهلهم لقطة وبمجرد ماقبض الفلوس وبعتلهم المعدات مش عارفين يوصلوا له والمكان اللي كان فيه طلع متأجر شهرين ومحدش يعرف عنة حاجة.. والبنك دلوقت عايز فلوسة والناس عايزة فلوسها امل :: وهما يعني لما كل واحد يرمي علي التاني الغلط هيعرفوا يسدو الفلوس اللي عليهم.. ده بدل ما يقفوا مع بعض ويشوفوا هيعملوا ايه في المصيبة بتاعتهم رجب :: انا عرفت انهم هيبيعوا الشقة اللي فوقنا امل :: يامصيبتي ويجبولنا حد غريل يسكن معانا في البيت ؟ رجب :: مش بس كدة ده وجيه كمان هيبيع شقتة وهيروح يسكن في شقة بالأيجار امل :: احيه يعني بيتنا هيسكن فيه ناس منعرفهاش.. داحنا طول عمرنا بابنا مفتوح وكلنا اهل في بعض.. رجب :: حاجة زفت بصراحة

رجب اتغدي وشرب الشاي وبعدها راح نازل المحل وكانت الخناقة بين ولاد عمة لسة مخلصتش لكنة محبش يدخل نفسة بينهم ولما راح المحل امل اتصلت بيه وقالت له ان ولاد عمة مسكوا في بعض وضربوا بعض وان اخواتة تدخلوا وفضوا مابينهم لكن المشاحنات بينهم زي ماهي رجب قالها يكش يولعوا في بعض اذا كان هما اخوات في بعض وخسروا بعض هو هيعملهم ايه

رجب بعد ماقفل مع امل كان ملاحظ ان امجد مش زي العادة ومهموم جدا رجب :: مالك فيه ايه امجد ::مفيش رجب :: لا فيه هو انا مش عارفك.. مشاكل بردو مع مراتك؟ امجد :: انا رميت عليها اليمين امبارح رجب :: احااااااا.. انت بتتكلم بجد امجد :: انت شايف ان المواضيع دي ينفع فيها هزار؟ رجب :: ايه اللي حصل علشان ترمي عليها اليمين امجد :: الوليه بنت الكلب خلاص قرفتني في عيشتي ومبقتش طايق حتي ابص في وشها رجب :: ايه اللي حصل.. دانت كنت بتعشقها امجد :: شوف انا كنت بحبها ازايى.. انا دلوقت حتي صوتها مش طايق اسمعة.. وليه باردة مش وراها غير هات هات والعيال عملت والعيال سوت وطول النهار والليل شكاوي ولما اروح البيت يا تعبانة يا بتشتكي من العيال رجب :: اعقل كدة ومتخربش بيتك.. هو فيه بيت مفهوش مشاكل.. وغير كدة كل البيوت بتصرف مش انت بس.. ردها ياصاحبي علشان عيالك امجد :: لا مبقاش ينفع وحتي لو كان ينفع انا خلاص مش عايزها وعيالي انا هخدهم منها واجيب شقة ونعيش فيها رجب :: ليه ؟ مبقاش ينفع امجد :: علشان انا مطلقها مرتين قبل كدة رجب :: انت بتهزر صح! ازاي يعني طلقتها مرتين قبل كدة انت عمرك ما عرفتني حاجة زي كدة امجد :: دول من زمان مره بسبب اخوها قبل ما يتجوز كان كل شوية عندي في البيت وكانت كل ما اقولها ايه اللي جابه هو كل شوية هينطلي كانت ترفع صوتها عليا ولا كان البيت بيتة هو وانا مش من حقي اضايق.. طلقتها.. وساعتها ابوها وقف في صفي ورجعتها.. والمرة التانية كنت شارب وعميان مع صحابي وهي كانت فكراني كنت سهران سهرة حمرا.. اتخانقنا خناقة لرب السما وانتهت بأني رميت عليها اليمين

رجب :: انت عارف انت عملت ايه ؟ انت خربت بيتك ومراتك دلوقت مينفعش ترجعلك غير بمحلل ده لو حبيت ترجعها امجد :: محلل؟ هو انت متخيل اني ممكن ارجعها ولا اقبل علي نفسي اجيب محلل لمراتي علشان ارجعلها.. خلاص اللي بينا انتهي رجب :: انت شخص متسرع وغير مدرك حجم المصيبة اللي عملتها في نفسك في مراتة ذنبهم ايه عيالك ؟ ومراتك كمان ذنبها ايه انها تكون علي عصمة شخص مش مقدر يعني ايه طلاق وخراب بيوت.. انت هتندم بس السكينة دلوقت سرقاك امجد :: انا خلاص جبت اخري ومش عايزها.. تغور في داهية

شوية وسام صاحبنا التالت جه قعد معانا شوية وحس طبعا ان امجد متغير وسأله بردو مالك وحكي له ووسام قاله نفس الكلام اللي رجب قالة له وبالليل امجد طلب من رجب انة هيبات في المحل لغاية ما يشوف اوضة يأجرها وينام فيها وطبعا رحب مرفضش وسابه يبات في المحل وقفل عليه من بره بالقفل وروح البيت

رجب بعد ما روح البيت واتعشي وشرب الشاي حكي اللي حصل مع صاحبة وانة طلق مراتة وانة هيبات في المحل لغاية ما يلاقي شقة او حتي اوضة بالأيجار امل :: معقول يطلق مراتة بعد سنين وعشرة بينهم وكمان مش طلقة واحدة دي التالتة رجب :: اللي حصل بقي امل :: طيب بقولك ايه. ماتنزل له طبق رز وشوية طبيخ وورك فرخة يتعشي رجب :: لسة هنزل تاني.. دانا مصدقت جيت وقلعت امل :: معلش كله بثوابة وده صاحبك بردو رجب :: ماشي هاتيلي ترنج من الدولاب امل راحت حمرت ورك الفرخة وحطت الأكل في علب بلاستك مخصصة للأكل وجابت لجوزها ترنج ورجب راح بالأكل واشتري شاي وسكر وكان في المحل فيه كاتل كهرباء وكوبات وراح فتح المحل علي امجد وادالة العشا والشاي والسكر امجد :: ليه كدة يا رجب رجب :: ام محمود ياعم صعبت عليها وحلفت عليا انزلك الأكل امجد :: **** يخليهالك ويخليك يا صاحبي رجب :: طيب انا هسيبك.. عايز حاجة امجد :: لا **** يخليك رجب قفل علي امجد وروح البيت امل :: ايه صاحبك اتعشي؟ رجب :: انا سبت له الاكل ومشيت امل :: **** يهديه ده شكلة عصبي وبيتصرف تصرفات هيندم عليها بعد ما يفوق من عصبيتة رجب :: اه فعلا وانا و وسام قولنا نفس الكلام امل :: طيب انا هدخل انام علشان هصحي بدري رجب :: بدري كدة.. ايه مش هتقعدي معايا شوية يابت انا طول النهار بره ومبصدق اجي البيت علشان اقعد معاكي امل :: ابنك مطلع عيني في المذاكرة رجب :: طب اقعدي معايا شوية ومش هخليكي تطولي امل :: ماشي.. هقوم اعملنا اتنين شاي امل قامت عملت الشاي ورجب لقي تليفونها بيرن رجب :: امل.. يا امل امل :: بعمل الشاي يارجب رجب :: فيه رقم غريب بيرن عليكي امل :: طب شوف مين رجب اخد التليفون وفتح واول ما قال الو.. الخط اتقفل امل عملت الشاي وسألت رجب مين اللي بيتصل رجب :: معرفش.. اول ما قولت الو الخط اتقفل.. ممكن يكون حد اتصل غلط امل :: ممكن بردو.. اخدت تليفونها وبصت علي الرقم وقالت الرقم ده اول مرة اشوفة رجب :: لو اتصل تاني ومردش عرفيني امل :: حاضر رجب قاعد وهيموت ويفتح موضوع احمد السباك وخايف امل ترجع تقلب بوزها وهو ما صدق انها رجعت تفك وتتكلم معاه وبقي كل شوية يبصلها ولما تاخد بالها يبتسم امل :: مالك ياراجل عمال تبصلي كدة ليه ؟ رجب :: اصلك جميلة الليلة اوي امل :: ههههههههه عيونك اللي جميلة ياحبيبي رجب :: طب ما تيجي ندخل الأوضه بتاعتنا..ها امل :: لا انا بجد النهاردة تعبانة ومفيش مذاج خالص رجب :: طب ايه رئيك نقرا قصة يمكن يبقي ليكي مذاج ؟ امل :: انا هقوم انام.. انا عارفة مش هتسكت امل قامت وفضل رجب قاعد يتفرج علي التليفزيون وبعدها مسك تليفونة وبقي ليتفرج علي صور مراتة اللي مصورها وهيرمون الدياثة عنده كان واصل لفوق وعلي اخره قام من علي الكرسي علشان يدخل الحمام ويريح نفسة لكنة شاف مراتة نايمة علي السرير وفاتحة الموبايل رجع قعد تاني ومسك تليفونة وبعتلها رسالة علي الواتس رجب :: يعني لسة صاحية ومنمتيش امل :: شافت الرسالة ومردتش وفضل مستني ترد عليه لكنها مردتش رجب :: كمان شفتي الرساله ومش بتردي امل :: هنام بس فاتحة الفيس شوية رجب :: اها ماشي وشوية ورجب علي نار عايز يتكلم مع امل ويحاول يرضي ميولوا ومتعتة ويسمع من مراتة الكلام اللي بيحب بيسمعة رجب :: هو انتي ليه مش زيي ؟ يعني انا علي طول بحب اتكلم معاكي وديما انا اللي ببدأ امل :: ياحبيبي مانا برد عليك اهو رجب :: خلاص يا امل نامي امل :: ماشي ياحبيبي رجب قفل الفون وهو متعكنن ومش عارف يعمل ايه مع امل شوية قام بص عليها لقاها نامت

تاني يوم صحي الصبح فطر ولبس هدومة وهو قالب وشه امل :: مالك في ايه ؟ رجب :: مفيش عالصبح امل :: ياراجل انت مش بتعذر خالص ؟ امبارح كنت ميتة من التعب رجب :: سلام انا رايح الشغل

فتح المحل وكان صاحبة امجد لسة نايم صحاه وامجد دخل الحمام غسل وشة وراح جاب فطار لنفسة وفطر علي الضهر امل عدت علي رجب جوزها هي وابنها محمود وكانت لابسة العباية من غير كلوت تحتة وهي واقفة معاه رجب اتعمد انة يسبها في المحل ويدخل الحمام علشان صاحبة امجد يشبع من البص علي طيز امل دخل الحمام وفتح حنفيه المبوله. وطلع يبص علي صاحبة من بعيد وشافه وهو هياكل طيز مراتة بعنيه... شويه وراح طالع واخد امل علي جنب وقالها اعملي حسابك انا هعشي صاحبي معايا النهاردة امل :: ايه ده هتجيبة البيت ؟ رجب :: ايوة فيها ايه امل :: ايوة بس احنا في بيت عيلة وشكلها مش حلوة يعني رجب :: هو انا هجيبة ينكك ياوليه ؟ امل سمعت الجملة دي ووشها احمر واصفر واضايقت من رد رجب وقالت له اعمل اللي انت عايزه.. يلا يامحمود بعد ما امل روحت رجب اتصل بيها وفهمها انة ميقصدش يضايقها وانه يقصد انة مش بيعمل حاجة غلط امل :: بس بردو مكنش ينفع تقول كدة وبعدين افرض صاحبك كان سمعك كان هيبقي شكلنا عامل ازاي رجب :: خلاص بقي ياحبيبتي مضايقيش نفسك امل :: ماشي يا رجب.. انت عايز تعشي صاحبك ايه رجب :: شوفي تقدري انتي تعملي ايه امل :: هعمل شوية ملوخية ورز وباميه وفيه فراخ من امبارح رجب :: زي الفل رجب بعد ما قفل مع مراتة قال لصاحبة امجد انة هيتعشي معاه.. امجد رفض بشدة لكن رجب اصر وصمم وفي الاخر امجد وافق

وفعلا بالليل امجد قفل المحل واتصل علي مراتة قالها انه جاي هو وصاحبة علشان يعشيه امل لبست جلبية محترمة وحضرت السفرة علي ما رجب وامجد طلعوا الشقة كانت السفرة جاهزة رجب :: اتفضل يا امجد.. البيت بيتك امجد :: **** يخليك رجب دخله اوضة السفرة ورجب نده علي امل تتعشي معاهم امل :: كانت محرجة جدا وبقت بتشاور لرجب من بره وهي في الصالة وبتشاور له بصباعها لا لكن رجب ندهلها وقالها تعالي ده صاحبي وانتي زي اختة امل من الاحراج دخلت وقعدت اتعشت معاهم ورجب اول حاجة عملها بص علي طيز مراتة وهي داخلة عايز يشوف هي لابسة الجلبية علي الكلوت بس ولا لابسة بنطلون من تحت.. واتبسط لما شاف حز الكلوت مرسوم بغباء علي جلبيتها


بعد ما اتعشوا امل مقدرتش تلم السفره واللي لمها رجب وخرجت عملت الشاي واتكلمت مع رجب في المطبخ ازاي يخليها تتعشي مع صاحبة ورجب قالها وايه المشكلة هو انتوا بتتعشوا لوحدكم.. يابنتي متكبريش كل حاجة امل :: خد الشاي معاك رجب :: هاتيه يا امل هاتيه رجب دخل قعد مع صاحبة وشوية امل دخلت بالشاي وقعدت معاهم امجد :: منور بيت اخوك يا امجد امجد :: **** يخليك.. ومعلش يا ام محمود تعبتك معايا امل :: بأبتسامة خفيفة لا مفيش تعب رجب :: ياجدع عيب تقول كدة دي امل مرات اخوك امجد :: طبعا بعد ما امجد شرب الشاي استأذن ورجب نزل معاه علشان يقفل عليه المحل ولما رجع لقي امل في اوضة النوم بتتكلم في التليفون واول ما شافتة قفلت الفون وهي بتقول ماشي ياحبيبتي سلام وحطت التليفون جنبها رجب :: بتكلمي مين ؟ امل :: دي ام مروان صاحب محمود في المدرسة بتسأل علي الواجب رجب :: ايوة.. ماشي. تعالي اعمليلي كوباية شاي امل :: حاضر امل خرجت عملت الشاي وقعدت جنب جوزها وسألتة :: ايه صاحبك عجبه الأكل ؟ رجب :: طبعا ياقلبي انتي اكلك يجنن امل :: ياراجل انا بتكلم بجد.. يعني الاكل يشرف رجب :: ايوة ياحبيبتي الاكل بجد كان جميل تسلم ايدك.. بس اللي كان اجمل النهاردة انتي امل :: ياراجل بطل بكش بقي رجب :: و**** ما بكدب. وعايز اسألك سؤال بس من غير ما تقلبي بوزك ماشي امل :: سؤال ايه ؟ رجب :: انتي كنتي لابسة الجلبية علي الكلوت بس مش كدة امل :: يالهوي تصدق انا نسيت من الصربعة اني البس بنطلون الأستيرتش تحتيه مع اني كنت مجهزاه رجب :: تصدقي بقي كدة احسن وبصراحة انا شوفت حز الكلوت كان نفسي اقوم انيكك قدامة امل :: هو انت ياراجل انت مفيش في دماغة غير الكلام ده رجب :: ايوة وبالذات لما بتلبسي العباية او الجلبية علي الكلوت بس وانتي عارفة ليه امل بضحكة خفيفية ايوة عارفة رجب :: طب لو عارفة قولي ليه امل :: انت عايز تسمع كلمة معرص هههههه رجب :: اهو الكلمة دي وقفت زبي دلوقت امل :: انت اصلا راجل وسخ هههههههه رجب :: هو فيه احلي من الوساخة.. ما تيجي ندخل الأوضة ونشوف الموضوع ده رجب اخد امل الأوضة وكام عندها الرغبة انها تتناك ورجب حاول يخليها تتخيل ان امجد هو اللي بينكها لكنها رفضت والغريب انة وهو بينكها اتخيل احمد السباك هو اللي بينكها وامل مرفضتش بالعكس كانت بتتجاوب معاه وده شجع رجب في توجيه الأسئلة ل امل وهو نايم معاها رجب :: امل فيه سؤال نفسي تجوبيني عليه بجد امل :: اسأل رجب :: اشمعني احمد بالذات اللي مش بتضايقي من تخيلاتي وامجد لا امل :: بصوت منيوك وهو مدخل زبه في كسها علشان احمد فحل وزبه بيكيفني وراجل بجد رجب :: يعني احمد ناكك اهو مش مجرد اوهام امل :: متحرجنيش بقي يارجب رجب :: مشكتش لحظة ان احمد ناكك بس سؤال تاني.. انتي عمرك ما خلتيني اوريكي افلام سكس ولا حتي صورة زب غير زبي.. معقول تقبلي راجل تاني ينيكك امل :: رجب متفصلنيش بأسئلتك رجب :: طيب اقسملك اني مش هسأل تاني بس تحلفي ان احمد ناكك. ومش هسألك علي تفاصيل بس ابوس رجلك نفسي اصدقك امل :: يعني لو حلفت مش هتسأل تاني رجب :: مش هسأل امل :: اقسملك ان احمد عمل معايا اللي قولتلك عليه رجب :: لا احلفي صح قولي اقسملك ب... انه ناكني ودخل زبه في كسي وجاب لبنة فيا امل :: هههههه هيفرق معاك يعني رجب :: ايوة هيفرق كتير امل :: اقسملك..... انة ناكني ودخل زبه في كسي وجاب لبنة فيا... ها ارتحت رجب :: يالهووووزي انا حاسس اني هموت من الفرحة.. طب سؤال تاني.. احمد ناكك كام مرة! ومن امتي فيه علاقة بينكم امل :: و**** ما هقولك.. كفاية انك عرفت اللي نفسك تعرفة رجب :: خلاص خلاص مش هسألك عن احمد بس في سؤال نفسي اعرفة امل :: انت هتقضي الليلة اسئلة.. نيكني يامعرص ولا اخلي احمد ينيكك رجب :: قبل ما نتجوز حد لمسك؟ اتحرش بيكي امل :: مش هقولك.. ونيكني بقي رجب :: ابوس ايدك ورجلك عايز اعرف حصل ولا محصلش ومش لازم تحكي تفاصيل امل :: ايوة حصل رجب :: **** بس ؟ يعني حد لمس حتة في جسمك ولا بوس وتقفيش امل :: انا عارفة انك مش هتبطل اسألة.. نيك بدل مانت عمال تسأل رجب :: معلش ريحيني امل :: يوووووه بقي انت مصمم تحرجني رجب خلاص حقك عليا وناك امل في الليلة دي مرتين وبعدها امل نامت ورجب فضل يتخيل ويسأل ياتري ايه اللي كان بيحصل مع امل قبل الجواز.. وليه طول السنين دي عاملة شريفة وطلعت عين امة علي ما بدأت تتكلم



الجزء الرابع...........


بعد مرور اسبوع امجد لم هدومة الوسخة علشان يبعتها تتغسل عند مغسلة هدوم رجب :: ايه اللي انت شايلة ده يا امجد امجد :: دي هدومي هبعتها تتغسل رجب :: يابني انت حمل مصاريف امجد :: وانا اعمل ايه طيب مقدميش غير كدة يا رجب رجب :: طيب سيب هدومك دي وانا هخدهم وانا مروح هخلي ام محمود تغسلهم امجد :: تغسل ايه ؟ هدومي ؟ لا طبعا رجب :: لا ايه ياعم انت.. انت ليه عامل فرق كدة يابني احنا صحاب وعشرة عمري ومراتي تبقي زي اختك امجد :: لا معلش سامحني مش هقدر رجب :: تليفوني بيرن استني بس اشوف مين وبعدها نتكلم رجب اخد التليفون من عالمكتب وكانت اللي بتتصل امل مراتة رجب :: ايوة يا امل في ايه امل :: عرفت اللي حصل ؟ رجب :: ايه ؟ امل :: مش وجيه ابن عمك جايب عربيات نقل تحت البيت وجايب ناس بتنزل العفش بتاعة. والظاهر كدة باع الشقة خلاص رجب :: **** ياخده.. يبقي كدة اكيد فيه سكان جداد هتيجي تسكن امل :: اكيد.. سلام بقي لحسن الباب بيخبط هروح اشوف مين رجب :: ماشي سلام رجب :: دخل ياعم الشنطة اللي في ايدك دي انا هاخدها وانا مروح واخلي ام محمود تغسلك هدومك شوية ووسام جه قعد مع رجب ووشة باين عليه الخنقة رجب :: مالك يا وسام وسام :: مفيش الراجل صاحب البيت اللي واخد منة اوضة مديني شهر مهلة علشان افضي الأوضة رجب :: مرة واحدة كدة ليه ؟ وسام :: علشان عايز قال ايه يعملها مخزن وهيأجرها بسعر عالي رجب :: ولا يهمك من هنا لشهر تكون اتعدلت بقولكم ايه اتغديو امجد:: انت شفتني حطيت لقمة في بوقي من الصبح رجب :: وانت يا وسام وسام :: لا مليش نفس اصلا اكل رجب :: بقولك ايه يا امجد اخطف رجلك هاتلنا اتنين كيلو سمك مشوي
................. امل :: يا احمد مش هينفع خالص اللي بتطلبة مني ده المرة اللي فاتت خلتني غيرت مواسير الحمام علشان وحيد اخو رجب شافك وانت طالع ولما سألك طالع فين قولت ان المواسير عندنا بايظة دلوقت لو طلعت وحد شافك وانت طالع هتقول ايه ؟ ثم كمان ممكن رجب يجي في اي وقت وابني محمود شوية وهيصحي احمد :: بقولك ايه اتصرفي انتي وحشاني اوي ومش قادر اصبر اكتر من كدة وبقولك تعالي المحل مش راضية وخايفة امل :: انا كل ما بجيلك بحس ان هلاقي حد من اهل جوزي هيطب علينا احمد :: هيطب علينا فين اذا كنتي بتدخلي الأوضة اللي مفتوحة علي المحل وحاطط فيها البضاعة ومحدش بيدخلها غيري امل :: ممكن حد يلمحني وانا داخلة المحل ولما يدخل المحل وميلاقنيش هتبقي فضيحتي بجلاجل احمد :: امل انا مش قادر اصبر.. اتصرفي امل :: خلاص اسكت وخليك مكانك انا هجيلك هطلع محمود عند سلفتي واقولها رايحة اشوف التموين احمد :: ماشي وانا هجهز المكان
المحل بتاع احمد كان في حارة في الشارع اللي ورا شارعهم وكان جوه المحل ده فيه اوضة احمد عاملها مخزن وحاطط فيها سرير صغير ومرتبة قديمة اوقات لما بيرزق بحتة شمال بيجبها المخزن وينكها هناك امل لبست هدومها ومحمود كان صاحي اخدته وطلعتة عند سلفتها هيام مرات وحيد اخو رجب ونزلت بسرعة راحت ل احمد في المحل ودخلت الأوضة وهي خايفة ليكون حد شافها وهي بتدخل المحل احمد طلع بص بره المحل علشان يتأكد ان مفيش حد في الحاره وراح قفل المحل من جوه وحط طبعا اليفطة الصغير علي زجاج باب المحل.. المحل مغلق احمد دخل علي امل وقفل الباب وراه وامل كانت بتقلع العبايه ومستعجلة عايزه تمشي قبل ما حد ياخد باله بتأخيرها احمد :: انتي وحشاااااني اووووي امل :: احمد مفيش وقت للكلام.. انا قولت لسلفتي اني هروح اشوف التموين مش عايزة اتأخر احمد :: لا مستعجلة ايه مفيناش من الكلام ده وقرب عليها وهو بيفك زراير القميص وقلعة ولما قرب منها كان قلع القميص والحزام ومسكها من وسطها وقرب منها وقالها.. انتي وحشاني اوي وايده نزلت علي كسها وشفايفة مسكت شفايها وامل راحت حضناااه اوووي بوس ومص في شفايفها وشفايفة وصباعة غارز في كسها من فوق القميص الأحمر اللي لابساه خلت امل اعصابها سابت ونزلت علي السرير وهو وفق منها وشفايفة مش مفارقة شفايفها ايد امل بقت حضناه وعمالة تضمة وهي بتحسس علي ضهره وبتتأوه وايده هو نزلت لسوستة بنطلونة الچينز نزلها ودخل ايده جوه طلع زبه الأسمر المنتفخ صاحب العروق البارزه والرأس المنتفخة فيه فرق شاسع بين زبه وبين زب رجب جوزها زبه كانت منتصب زب قطعة الحديد وغارز بين فخادها وامل اول ماحست بيه علي كسها انطلقت من بين ضلوعها اهات مكتومة مليانة بنيران شهوتها المتفجرة احمد كان جعان نيك وامل كل ما تكون بين احضانة وتحت زبه تشعر انها جارية. تحت امره وتحت طوعة جسمها بالكامل اترعش وحست بحرقان بيسري في عروق بزازها اللي احمد طلعهم بأيده من القميص وبقي بيمص في حلماتها ويرضع فيهم ااااااااه. اااااااااه.. جامد يا احمد مص جامد اوووووي وزبه من تحت شغال يحك بين فخادها وفي كسها
شوية وراح نازل لبين فخادها فتحهم ودخل براسه تحت القميص. وصل لكسها اللي كان مغرق الكلوت وبقي بيفرد لسانة ويمشيه علي كسها ويلحس العسل اللي في الكلوت بتاعها وبعدين بصوابعة وراح منزل الكلوت وهي رفعت رجليها علشان تتخلص بسرعة منة ونزل مرة تانية لكسها وبقي بطرف لسانة يلسحة من بره. وبين وراكها امل حطت ايدها علي راسه وهي مغمضة عنيها وبتعض علي شفايفها. وشعرها سايح علي وشها اااااااااااححححححح احححححححححح جميل يا احمد.. جميل اووووووي.. كمان ياحبيبي كمان مش قاااااادرة.. ااااااااااه عايزه لسانك يدخل جوه كسي.. عايزه احس انك بتنكني بلسانك اووووووووف. صوابعة بدأت هي كمان تتحرك علي زنبورها وطرف لسانة براحة بيتحرك فوف خرم كسها امل هاجت وايدها بقت بتفعص في بزازها ووسطها عمال يترفع لفوق علشان احمد يتملك من كسهت القايد فيه نار ااااااووووووووف. اووووووووف.. كمااااان.كمااااااان يا احمد.. احمد قام ونزل بنطلونة. وقلع الفلنة وطلع فوق منها 69 امل ما صدقت ان احمد جاب زبه فوق بوقها رفعت راسها وهي ماسكة زبه اللي كان اسمر غامق وايدأت تدعك فيه كأنها بتضربلة عشره ولسانة عمال يلحس في بيضانة. واحمد ماسك كسها من تحت لفوق لحس بطرف لسانة زبك جميل اوووي.. يخرب بيته ايه الحجم ده كلة.. انا مجنونة بيه.. اوووووووف معقول ياخواتي في حد.عنده الزب ده كلو.. ااااااااححححح وخرجت لسانها وبقت عمالة تلحس في راس زبه حط صباعك في طيزي يا احمد.. بتاكلني اووي احمد :: الحسها الاول لحسن دي وحشاني موووت وبعدين انيكك فيها امل :: ياريت يا احمد. ياريت بجد احمد :: ايه ده انتي حبيتي نيك الطيز اهو امل :: انت السبب.. هو حد خلاني كدة غيرك احمد :: هو انتي ايه مش بتخلي جوزك ينيكك في طيزك امل :: زبه صغير ومش بيوصل لطيزي ولو وصل بيجبهم كبيره يحك زبه من علي الخرم احمد :: الطيز دي بتاعتي انا وبس عارفة لو خليتي احمد يقرب منها هعمل فيكي ايه امل :: ايه يا قلبي.. اااااااوووووف. هتعمل فيا ايه اكتر من اللي بتعملة احمد :: هفضل انيك فيكي لما تموتي امل :: وانا عايز كدة اصلا.. عايزة زبك ينكني في كل جسمي اوووووووف احمد قام وراح خلي امل تقوم هي كمان وتفلئس وكان حاطط علبة فزلين تحت المخدة طلعها ودهن طيز امل ودهن زبه امل :: براحة عليا يا احمد انا مش قد زبك احمد :: هو انا اول مره انيكك في طيزك يابت ولا ايه امل :: ايوه بس بتوجعني اوي في الأول احمد مسك زبه ولذق في امل من ورا اللي بقت تبص عليه وهي مفلئسة وفاتحة بوقها ومستنية زب احمد يقتحم حصون طيزها الملبن.. وخرم طيزها بيفتح ويقفل وكانة مستني اللحظة اللي راس زبه تبدأ بالاقتحام والدخول احمد مسك زبه وبقي عمال يمشيه علي خرم طيزها وينزله علي كسها ويرجع يطلعة تاني لخرم طيزها وامل هتتجنن وتحس بزبه وهو بيدخل طيزها لحظات وبدأت امل تحس بعمود نار بيدخل في طيزها وايد احمد ماسكها من من لحم طيازها وعمال يضغط بزبه اللي انزلق بسبب الفزلين امل شهقت اول ما زب احمد بقي كلة جواها وحطت صوابعها علي بوقها وعنيها في عنين احمد وبصوت هامس بتترجاه ينكها براحة اوي احمد دخل زبه للبيضان وسابه جواها شويه وارح نايم فوقها وحضنها وبدأ يسحب زبه براحة ااااااااااااااه. ااااااااه يا احمد ااااااااااه جميل اوووووي كدة.. نكني برومانسية.. زب احمد عمال يدخل ببطئ اوي ويرجع يسحبة ببطئ ولما حس ان امل خلاص حست بالمتعة وخوفها من الوجع راح بدأ يزود الرتم. وزبه بقي بيدخل اسرع شوية وايدها بتاخد بزازها لفوق وبتمصهم بشفايفها وهي بتتأوه واحدة واحدة احمد بدأ ينيك اسرع وصوت امل بقي اعلي. وارتطام لحم احمد في لحمها كان بيرج في الأوضة نكني اوي.. نكني جامد يا حبيبي. زبك جميل.. زبك جميل.. اااااه اااااااه. ياخرابي عالمتعة.. اوووووق وايدها نزلت لكسها وبقت عمالة تدعك في زنبورها بصوابعها واحمد شغال دك ورزع في طيزها شوية من النيك في طيزها امل قالت ل احمد خلاص مش قادرة شيلة بسرعة احمد طلع زبه من طيزها وامل راحت قايمة وخلت احمد ينام علي طرف السرير ورجليه الأتنين مفردوين علي الأرض وراحت طالعة عليه ومسكت زبه ونزلت براحة وقعدت علي زبه وهي مسكاه بأيدها.. ظطبت راس زبه علي كسها وبدأت تقعد عليه وهي بتتأوه لغايه ما بقي زبه بالكامل جوه راحمها.. قعدت عليه وراحت بشفايفها واخدت شفايف احمد تمص فيهم وتتحرك برحة اوي لقدام ولورا وهي قاعدة علي زبه واحمد ايده مسكاها من وسطها وبيساعدها تتحرك لقدام وهي راكبة زبه بعد ما شبعت من شفايف احمد بدأت تقوم براحة وترجع تقعد علي زبه وبصوابع ايدها بتفرك في حلمات بزازه فضلت قاعدة تتناك من زبه شوية حلوين وبعدين احمد خلاها نامت علي جنبها وهو نام وراها
تليفونها رن واحمد مشبط زبه في كسها من ورا امل مسكت التليفوت وحطت صباعها علي شفايفها علشان احمد يسكت ويبطل نيك فيها علشان اللي بيتتصل بيها سلفتها اللي سايبة ابنها محمود عندها امل بصوت محشرج وبتحاول انها تتمالك نفسها واعصابها.. الو ايوة يا هيام.. معلش ياحبيبتي اتأخرت عليكي انا عند بتاع التموين بس المشكلة ان السستم واقف وانا حاجزة دور وخايف بعد الوقفة دي كلها السستم يرجع ويروح عليا الدور وامل بتتكلم احمد عمال ينكها نيك خفيف وكل شوية امل تبصلة بعصبية علشان ميطلعش صوتها وتتفضح لكن احمد مسمعش الكلام وراح رازع زبه مره واحدة في كسها خلاها قالت اه امل :: لا دي واحدة وداست علي صباع رجلي ماتحاسبي ياختي امل قفلت مع سلفتها. يخرب بيتك الولية شكلها كدة شكت فيا فضل احمد ينيك في اما اللي دخلت المود تاني بسرعة وزب احمد داخل خارج في كسها بسرعة ولما عرفت ان احمد خلاص هيجبهم قالت له اوعي تشيل زبك. هاتهم في كسي احمد مسكها جامد اوي ودخل زبه بكل قوتة في كسها ورجليه اتخشبت وقذف حممة البركانية جوه كسها وامل بتعض في شفايفها من المتعة وهي حاسه بلبن احمد السخن جواها
بعد ما تمالكت نفسها ولبست هدومها احمد خرج الأول وفتح الباب الزجاجي وطلع بص بره وبعدين نده علي امل. اللي خرجت بسرعة وروحت البيت وقالت لسلفتها انها مشيت بعد ما تعبت من الوقفة واخدت ابنها ونزلت شقتها دخلت الحمام اخدت دوش حلو واخدت الكلوت اللي اتغرق لبن من كسها حطتة في الغسيل وبعدين خرجت وندهت ل محمود ابنها يجي علشان تذاكر له............
بالليل بعد ما رجب خلص شغل اخد شنطة امجد اللي مليانه لبس متوسخ علشان يديه لمراتة امل تغسلة وبعد ما روح امل استغربت من الشنطة اللي ماسكها رجب امل :: ايه الشنطة دي رجب :: معلش ياحبيبتي انا عارف انك هتضايقي لما تعرفي دي هدوم امجد انتي عارفة دلوقت ملوش حد يغسلة هدومة امل :: انا ناقصة يارجب يعني هغسل هدوم صاحبك كمان رجب :: معلش ياحبيبتي كلة بثوابة امل :: ماشي حطهم عندك علي جنب وانا هغسل بعد بكره. اقوم اعملك العشا رجب :: ماشي وانا هدخل اخد دوش امل قامت واخدت هدوم امجد حطتهم مع الغسيل اللي عايز يتغسل وبعدين عملت اكل له امجد خلص الدوش وخرج اتعشي ودخل علشان يفرد جسمة علي السرير شوية ويقعد علي تليفونة يتصفح النت امل دخلت الأوضة علي رجب وقالت له اسكت مش هيام مرات اخوك قالت ان الشقة بتاعة ابن عمك وجيه اللي اشتراها منة جه النهاردة الشقة وتقريبا كدة هيشطبها من اول وجديد رجب :: اه والراجل ده كويس ولا وحش امل :: هو احنا هنعرف منين.. **** يستر لحسن انا خايفة يطلع راجل مش كويس ولا يطلعوا بتوع مشاكل رجب :: لو كويسين اهلا وسهلا بيهم.. وحشين بقي يطلع تلاتة ميتين ابوهم امل :: **** يستر بقي.. الا بالحق هو صاحبك امجد ده بيستحمي فين؟ رجب :: في حمام المحل امل :: ايوة صحيح انا نسيت... مش عارفة كان لازمة الطلاق ايه.. اهو مش لاقي مكان يتويه ونايم في المحل بتاع اكل العيش رجب :: يعني هيفضل طول عمره نايم في المحل مسيره يلاقي شقة تلمة.. اسكتي لحسن كمان صاحبي وسام.. تعرفيه انتي اللي جه عمل السرير امل :: ايوة عرفاه مالو؟ صاحب البيت اللي هو فيه طردة من الأوضة وادالة مهلة شهر علشان يشوف سكن تاني امل :: يامصيبتي. اوعا يارجب تخليه هو كمان يبات في المحل.. انا خايف المحل يجيلة الفقر ده مكان اكل عيش رجب :: لا متخفيش انا مش هقبل اصلا.. بقولك ايه انا عايز اتكلم معاكي شوية في الكلام اللي قولتيه اخر مره امل وشها اتغير وقالت لرجب.. رجب ممكن الكلام اللي يحصل واحنا عالسرير منجبش سيرتة تاني بعدها رجب :: انا بس عايز اتأكد انك المرة دي مش هتعملي زي كل مرة وتنكري اللي بتقوليه وترجعي تقولي اصل انا قولت كدة علشان الاثارة امل :: نفخت وقامت وسابت رجب وخرجت ورجب خرج وراها رجب :: يا امل لما اكون بكلمك بلاش تسيبيني وتمشي امل :: يارجب ما انت مصمم تكلمني في كلام بيضايقني وقولت ليك قبل كدة اكتر من مرة خلي الكلام اللي بيحصل بينا واحنا عالسرير. خليه مكانة ومتتكلمش فيه علي طول علشان انا بضايق ومش بكون مبسوطة


رجب :: بس انا مصمم يا امل افهم واعرف انتي فعلا عملتي علاقة.. عايز رد صريح وانتي مش تحت تأثير الاثارة وعايز اقولك لو قولتي انة حصل ومحصلش هعرف وهحس وهضايق منك بجد ولو اتكلمتي معايا بصراحة اقسملك اني هتلاقي شخص تاني معاكي.. ومن النهاردة اللي هتؤمري بيه هنفذه امل :: انا ذهقت وطهقت من العيشة دي.. انت ليه مصمم تحرجني وتخليني اقول حاجة انا مش قادرة اقولها يارجب انا مراتك. عارف يعني ايه مراتك ؟ انا مش قادرة اقول اللي انت نفسك تسمعة انا من جوايا عايزة يكون في بينا حاجز مينفعش اتخطاه رجب مسك ايدها وقالها علشان خاطري يا امل وحيات ابنك محمود لتقولي الحقيقة انتي حصل بينك وبين احمد فعلا علاقة امل :: وانا مقولتش قبل كدة؟ رجب :: انا عايز منك اللي حصل دلوقت من غير ما تكوني تحت تأثير الاثارة ولا تكوني خايفة عليا اني افصل امل سكتت وبصت في الأرض وقالت ل رجب طب تعالي ندخل اوضتنا علشان منبقاش جنب الباب امل دخلت الأوضة وقعدت علي السرير ورجب دخل رجب :: ادينا في الأوضة امل :: انا هجاوبك بس انا سألتك قبل كدة كتير وانت كنت بتجاوب اجابات مش دغري انت ايه اللي وصلك للحالة دي.. ازاي توصل لمرحلة ان متعتك تبقي من انك تشوف او تسمع او حتي تتخيل ان مراتك بتتناك من غيرك.. مش المفروض اني لحمك وبتغير عليا رجب :: كل ده انا عارفة بس انا معرفش ليه بقيت كدة بجد.. يمكن تغير او ملل من الحياه الجنسية العادية كل اللي اعرفة اني بحبك جدا وفوق ما تتخيلي واني لو عايز اخونك او امارس مع شراميط فدول مفيش اكتر منهم لكن انا بحبك انتي.. بعشقك وبموت فيكي انا عايزك مراتي وحبيبتي وعيشقة.. عايز امارس معاكي وانتي مراتي.. وانتي شرموطة. عايزك كل حاجة امل :: انت بقيت كدة من كتر قرية القصص اللي من النوعية دي. وبقيت كدة لان الموضوع اثارك الافلام الجنسية خلتك عايش تعيشها وتطبقها بس تطبقها فيا انا هجاوبك يارجب كلام الكتير عن الممارسة وعن الخيانة خلتني انا كمان زيك وخلتني اضعف انت بقالك سنيم يارجب مفيش يوم فيهم يعدي الا لما تخليني اتخيل حد تاني بينكني خلتني احلم واسرح في حد غيرك.. اوقات كتير كنت بحاول احارب نفسي وكنت اقول لا لا مينفعش لكن انت كنت بتعرف تخليني ارجع اضعف وتدوس اووي علي ضعفي ده لغاية ما حسيت بنظرات واحد ليا في الرايحه وفي الجاية ومش بس كدة خلتني اتبسط بنظراتة اللي بتاكل في جسمي لغاية ما في يوم مشي ورايا وانا بجيب ابنك من المدرسة وبقي كل يوم يمشي ورايا لغاية ما لقيت نفسي مبسوطة من جوايا. وهو حس بكدة واتشجع لدرجة انة وقفني في الشارع وصارحني عيني عينك بأعجابة بيا وانا مقدرتش اتكلم. ولا حتي اعمل اللي مفروض اي ست في مكاني تعملة وترفع شبشبها وتديلة بيه علي دماغها.. عارف ليه لانك وصلتني اني اكون مبسوطة بكلامة ولما لقاني متكلمتش بدأ يستغل الزحمة اللي عند المدرسة وكان بيقف ورايا كانة مستني ابنة او بنتة يخرجوا من المدرسة وكان بيتحرش بيا.. بمراتك يارجب.. ومراتك اللي كانا متقبلش مجرد النظرة بقت مستمتعة وواحد واقف وراها وعمال يحك بتاعة فيها. ومرة علي مرة. لغاية ماجه الشقة علشان يعملنا شغل سباكة وعمل اللي عملة
رجب :: يعني احمد مارس معاكي الجنس فعلا امل :: ايوة يارجب مارس معايا وعاشرني زي ما انت بتعاشرني رجب :: طب وموضوع التحرش بيكي امل :: زمان وانا في الكليه كان عندي ساعتها تقريبا 19 سنة في يوم بعد ما خلصت الجامعة روحت البيت وماما ساعتها كانت في المطبخ بتعمل اكل وطلبت مني اجيب المخرطة من جارتنا اللي فوق مننا كان اسمها ام سعيد غيرت هدومي ولبست ترنج وطلعت ل ام سعيد علشان اخد منها مخرطة الملوخية واللي فاتحلي يومها جوزها عم عباس.. كان تقريبا بتاع اربعين سنة..طول بعرض كدة. زي صاحبك وسام تقريبا في الجسم وكنت ديما بشوف نظراتة لجسمي وكنت بخاف منة وبحاول اني اتحشاه لكن في اليوم ده هو اللي فتحلي. ولما سألتة علي مراتة قالي انها في المطبخ اتفضلي.. اتكسفت ومعرفتش اعمل ايه ودخلت قالي ادخلي المطبخ مفيش خطوتين لقيتة قفل الباب وراح شايلني وهو حاطط ايده علي بوقي وراح مدخلني اوضة النوم وقالي انا مش هأزيكي بس لو صرختي او فتحتي بوقك هفضحك واقول انك بتطلعي بمذاجك وان مش اول مره.. جيت اصرخ لقيتة ضربني بالقلم علي وشي حسيت ان الدنيا طفت قدامي وراح هتجم عليا ونام فوق مني وحسيت بزبه علي كسي من فوق بنطلون الترنج وبقي عمال يبوس فيا ويحك زبه في كسي وطلع بعدها بزازي وكان بيرضعهم بعنف.. لغاية ما جابهم علي كسي من فوق الهدوم وبعدها لقيتة راح المطبخ اداني المخرطة ونزلت وطبعا دخلت بسرعة الحمام وغسلت بنطلوني ولما خرجت من الحمام ماما سألتني ايه اللي غرق بنطلونك مايه كدة.. قولتلها حنفيه الميا غرقتني رجب :: وبعدها حصل حاجة تاني منة عرفت ان مراتة غضبت وسافرت البلد عند اهلها وهددني انة هيفضحني لو مطلعتش له كل يوم رجب :: وكنتي بتطلعي امل :: ايوة وكان بيعمل معايا كل حاجة من فوق الهدوم وكان بيخليني امص بتاعة. ويجبهم في بوقي او علي وشي رجب :: عمره ما فكر انة حتي يحطة في طيزك امل :: لا هو كان خايف اني اتفتح ويتفضح علشان كدة كان بيعمل من بره لغاية ما مراتة مارجع مراتة وانا بطلت اطلع فوق. وبعد سنة عزل من البيت رجب :: ومعلش اي **** تاني بعدها امل :: لا رجب :: انا بحبك اوووي يا امل. وعايزك تعرفي اني دلوقت بموت فيكي اكتر من الأول مليون مرة امل :: انا هنام في الصالة رجب :: يعني ايه امل :: يعني انت عرفت اللي كنت عايز تعرفة ممكن تسبني ابات الليلة لوحدي امل خرجت ورجب فضل يتحايل عليها لكن امل كانت مصممة وفعلت باتت في الليلة دي في الصالة ورجب فضل صاحي لتاني يوم مش عارف ينام وكان خايف ان امل ممكن تسيب البيت وتمشي.. لكن امل اتعاملت معاه تاني يوم عادي بس باين عليها انها مخنوقة ومضايقة لانها عرت نفسها قدام رجب


الجزء الخامس..................
مرت الأيام وامل حست ان جوزها رجب بقي قريب منها اكتر من الأول. وبقي كل يوم والتاني يدخل عليها بهديه. مره زجاجة برفان ومره ترنج جديد ومره غويشة دهب.. ده غير انة احيانا بقي علي الساعة 9 مساء يسيب المحل. ل امجد وياخدها ويروح يتمشي بيها او يتعشوا في محل امل مكنتش مصدقة ان رجب بعد ما مراتة صارحتة بخيانتها له وممارسة الجنس مع غيره انة يحبها اكتر من الأول وبالشكل الرهيب ده وممارسة الجنس بقت بشكل يومي امل اتغيرت. وبقت هي كمان بتحب كلامة وتخيلة اكتر من الأول مليون مره امل كان ليها صاحبة اتعرفت عليها من الفيس بوك من حوالي سنة ونص تقريبا كانت ست متزوجة اسمها مياده مصرية وعايشة بالكويت ومخلفة بنتين.. ميادة دي جوزها كان زي رجب في الميول. وبعد ما علاقتها بامل علي الفيس بقت علاقة صحوبية جامدة اخدوا ارقام بعض وبقوا بدل ما بيتكلموا فيس كانوا بيتكلموا مع بعض واتس... ومع الايام مياده بدأت تفضفض مع امل عن ميول جوزها محمد وامل في الأول كانت بتحاول تنهي اي كلام مع ميادة في اسرار البيوت لكن ميول رجب جوزها خلاها عايزة تعرف ان كان فيه حد فعلا شبه جوزها ونفسة مراتة تتناك قدامة وبدأت امل تسمع لميادة.. وامل طبعا مكنتش بتحكي عن بيتها ولا عن جوزها لكن ميادة كانت ديما بتحكي وكانت مبسوطة جدا بميول جوزها وكان هو كمان بيحلم باليوم اللي يشوف فيه ميادة مراتة في حضن راجل تاني غيره طول السنة ونص دول رجب ميعرفش حاجة عن ميادة دي ولا امل حكت عنها حاجة. ورجب عمره ما بص في موبايل مراتة ولا حتي يفكر انة يشوفها بتكلم مين ومش بتكلم مين


امل بعد ما صارحت جوزها بشئ من علاقتها ب احمد السباك وطبعا مش كل الحقيقة ولا قالت له انها بتروحلة المحل وبتتناك هنا.. بدأت تحاول تفهم من ميادة انها لو عملت علاقة مع حد تاني غير جوزها ممكن تحكي له.. وايه احساسة الحقيقي لو حكت له ورده فعلة.. علشان التخيل بيكون غير الامر الواقع مياده قالت ل امل انها مستحيل طبعا تحكي لجوزها وانها عايشة علاقات جنسية متعددة عن طريق مواقع التواصل الأجتماعي مع شباب وبنات شات وفون امل :: ايه ده مش فاهمة يعني ايه جنس علي النت والفون.. وبنات ؟ ازاي مش فاهمة ميادة بدأت تحكي ل امل عن مغامراتها الجنسية مع الشباب والبنات وقد ايه بتشعر بمتعة لما بيكون جوزها في الشغل وانها ديما بتعمل العادة السرية امل :: مش فاهمة يعني ايه علاقة شات مع بنات ؟ ميادة :: مانا بحب امارس السحاق.. امل :: سحاق ؟ يعني ايه مش فاهمة ميادة :: مانا لو فهمتك ممكن تزعلي لانك مش بتحبي اسمي الاشياء القبيحة باسمائها امل :: يعني اللي بتعمليه مع جوزك بتعمليه مع ستات.. وده فيه متعة ميادة :: يالهووووي ده قمة المتعة امل :: دانتي مشكلة بجد.. طب مش خايفة جوزك يعرف ميادة :: هههههههه محمد لو عرف مش بعيد يموت فيها.. بس من الفرحة امل :: انا مش عارفة بجد. انتي ازاي مبسوطة ان جوزك نفسة يشوفك نايمة مع غيرو او يعرف انك بتمارسي الجنس مع ستات زيك ميادة :: يعني بذمتك انتي لو جوزك زي جوزي مش هتكوني مبسوطة امل :: لا طبعا.. انا لو جوزي زي جوزك هطلق علي طول.. انا مقبلش ان جوزي يبقي بقرون طبعا امل مش عايز تحكي اسرار بيتها وبرغم انها اكثر خيانة من ميادة. وجوزها معرص زي جوز ميادة لكنها محبتش تحكي عن جوزها ولا عن علاقتها. رجب جه بالليل وهو محمل الفاكهة وجايب شنطة فيها هدوم صاحبة امجد عايزة تتغسل وكانت مراتة بتحكي مع مياده علي الواتس رجب :: امل. يا امل امل قفلت الفون بسرعة.. ايوة يا رحب انا في الأوضة رجب حط الشنط علي الأرض ودخل ل امل اللي كانت نايمة علي ضهرها علي السرير طلع جنبها علي السرير واخد شفايفها بين شفايفة وقالها وحشتيني موت امل :: وانت كمان ياحبيبي.. كنت مستنية نخرج الليلة رجب :: معلش امجد مشي علي المغرب علشان جاب المأذون وطلق مراتة رسمي وانا كنت لوحدي في المحل.. ومجاش غير متأخر امل :: خلاص يعني طلقها رسمي رجب :: ايوة ياقلبي.. اه صحيح معلش ياقلبي انا جبت شنطة هدوم ل امجد محتاجة تتغسل امل :: ماشي ياحبيبي بكره هبقي اغسلهم رجب :: هو محمود نام من بدري ؟ امل :: من نص ساعة كدة.. فضل قاعد مستنيك وفي الاخر نام علي الكنبة بره وانا دخلتة اوضتة رجب قام وقال ل امل. طب مش هتعشيني ولا ايه امل :: حاضر يا حبيبي علي ما تاخد دوش بس هكون عملتلك العشا رجب :: ماشي ياقلبي.. وخرج من الأوضة وامل فتحت التليفون وكتبت ل مياده معلش جوزي جه نتكلم بكره مياده :: ولا يهمك ياحبيبتي.. اه صحيح انا هنزل مصر قريب عايزة ابقي اشوفك امل :: ايه ده بجد ؟ مياده :: هننزل الأسكندرية كام يوم وبعدين هننزل القاهرة فسحة كدة ونقضي الأجازه عندكم هناخد شقة امل :: هتنوري مصر يا حبيبتي مياده :: انا كنت عشمانة انك انتي تشوفيلي موضوع الشقة ده امل :: انا معرفش في موضوع الشقق ده ولا ليا اختلاط بحد ميادة :: اقصد يعني تكلمي جوزك.. لما هنيجي ننزل قريب هقولك. عرفتي عرفتي معرفتيش خلاص محمد جوزي يبقي يتصرف امل :: مش عارفة.. عموما هشوف كدة.. معلش هقفل معاكي علشان هعمل العشا لجوزي ميادة :: ماشي ياحبيبتي امل :: قالت بصوت واطي وهي رايحة المطبخ شقة ايه اللي عيزاني اشوفهالها دي. هو انا اعرفك من سنين.. بلا هم رجب :: امل.. معلش ياحبيبتي نسيت اخد الغيارات والفوطة امل :: حاضر يارجب امل قامت ودت الغيرات والفوطة لرجب ودخلت المطبخ. وجواها فضول هيموتها عايزة تعرف جوز ميادة ده فعلا زي جوزها معقول اللي فيه رجب ده ممكن يكون طبيعي في الرجالة؟ اه ميادة كلمتها كتير عن جوزها وحاولت اكتر من مرة تسأل ميادة لكن كانت بتخاف تشك فيها.................


محمد :: حلو اوووي يا ميادة.. عايزك تبقي تفضلي كدة وراها لغاية ما تدخلي في دماغها موضوع السحاق ده ميادة :: امل غلبانة ياعم وملهاش في المواضيع دي محمد : مش انتي اللي رشحتي امل وانتي اللي ورتيني المحادثات اللي بينكم.. خلاص انتي خليكي وراها لغاية ما ننزل مصر وترتيبي مقابلة معاها ومرة علي مرة تعرفيني عليها وانا عليا اصاحب جوزها وارتب ازاي اخليه ينيكك ميادة :: دي لو امل اصلا قابلتني انت مش شايف لما قولت ليها زب جوزي اتعصبت عليا ازاي وقالت مش بحب الاسامي محمد :: الزن علي الودان ياقلبي هيخليها تنخ وترضخ ميادة :: ياريت يامحمد انا بجد نفسي يتعمل عليا حفلة واتفشخ نيك محمد :: ياحبيبتي انا نفسي اكتر منك تتناكي من حد تاني. ميادة :: بحبك يابن الشرموطة.......... امل عملت الأكل لجوزها وبعدين اخدت شنطة الهدوم بتاعة امجد وراحت فضتها في الغسيل ولفت نظرها بوكسر مبلول امل مسكت البوكسر بتاع امجد وحطت صباعها عليه واكتشفت ان اللي علي البوكسر ده سائل منوي ولسة معمول من شوية سندت ضهرها علي الحيطة وهي ماسكة البوكسر وبدأت تفكر.. مش معقول ابدا ده يكون من امبارح بالليل.. ده شكلة لسة منزلهم من شوية.. وفهمت ان امجد قاصد يضرب عشره علي البوكسر ويبعتة ليها.. امل هاجت ونزلت تشم في اللبن بتاع امجد وفجاءة حست بصوت رجل رجب راحت حاطة البوكسر بسرعة في الغسيل رجب :: ايه ياقلبي دانا قولت بتعملي الشاي.. ومالك مسهمة كدة ليه؟ امل :: بصوت مرتبك.. لا ياحبيبي مفيش بس بقولك ايه فيه موضوع كدة رجب :: موضوع ايه امل :: هعملك الشاي ونقعد نتكلم رجب خرج وامل عملت الشاي وخرجت قعدت مع رجب وبدأت تقولوا علي صاحبتها ميادة.. وطبعا مقالتش اي حاجة غير انها صاحبتها من الفيس وانها هتنزل مصر قريب وعايزة شقة لمدة اجازتهم علشان جاية تقضي الاجازة في القاهرة وتتفسح هي وجوزها رجب :: طب انتي تعرفيها كويس يعني امل :: يعني معرفة نت من سنة ونص رجب :: ومالوا اشوفلها شقة علي الأقل اطلع من وراها بسمسرة حلوة امل :: يعني انت موافق.. بس انا معرفهاش كويس رجب :: المهم تطلع مش بتكدب وتكون عايشة في الكويت فعلا امل :: وده هيفرق في ايه رجب :: هيفرق طبعا.. اولا هنطلع بقرشين حلوين منهم. ومش هتطلع كدابة امل :: طب وانت هتعرف منين رجب :: سبيني افكر واقولك.. بس دي اتعرفتي عليها ازاي وجوزها شغال ايه هناك امل :: اتعرفت عليها في جروب نسائي علي الفيس. وبعدين بقينا بنتكلم واتس. وبصراحة كويسة جدا.. جوزها شغال مدرس انجليزي هناك رجب :: مدرس انجليزي.. حلو اوي امل :: يعني ارد عليها بايه رجب :: لا استني لما اظبطها في دماغي واتأكد انها مش نصابة او عايزة تعمل حوار امل :: مش فاهمة رجب :: يعني انا هجبلها شقة انا اضمن منين انها فعلا عايشة في الكويت ما ممكن اوي تكون من هنا اعرف انا بقي منين انها مش هتعمل فيها مصيبة. علي الاقل تطلع فعلا في الكويت ونازلة مصر


امل :: ياعم دي من سنة ونص بنتكلم وهي من يوم ماعرفتها وانا عارفة انها عايشة في الكويت مع جوزها رجب :: خلاص ردي عليها وحتي انا ممكن استقبلهم في المطار علشان الفار اللي في عبي ده يهدي امل :: خلاص انا هقولها بالليل بعد ما رجب راح في النوم. امل مسكت الموبايل بتاعها وقعدت شوية علي الفيس وبعدين قالت في بالها انا لازم اسأل ميادة عن كل حاجة وافهم منها هو طبيعي الراجل يبقي ديوث كدة وفعلا امل بعتت رسالة ل ميادة امل :: ميادة انتي صاحية ميادة :: ايوة ياحبيبتي. امل :: انا كلمت جوزي علي موضوع الشقة وقالي هيشوفلكم شقة ميادة :: بتتكلمي بجد.. متشكرة اوي اوي يا امل دي خدمة عمري ما هنسهالك امل :: علي ايه بس ميادة :: لا دي خدمة كبيرة بجد امل عايزة تفتح كلام مع ميادة راحت قالت ايه انتي ايه سهرانة شات مع حد ولا ايه ميادة :: ايوة بس مش مهم يتحرق امل :: وجوزك فين ؟ ميادة :: ههههههه جوزي نايم جنبي وانا بتكلم كتابي امل :: يالهوي عليكي دانتي جريئة اوي ميادة :: طب انتي مش بتحبي اتكلم معاكي باسماء الأشياء ههههههههه وانا دلوقت لو رديت علي كلام هنيل الدنيا امل حست برغبة شديدة تشوف كلام ميادة واحساسها عامل ازاي وهي بتكلم رجالة علي الماسنجر وكدة امل :: اتكلمي ياختي وخدي راحتك ههههه ميادة :: احا.. انتي بتتكلمي بجد ؟ اتكلم عادي امل :: هههههههه ايوة ياختي ميادة ::بصي انا بحب اوي ممارسة الجنس تقدري تقولي عليا مجنونة جنس بحب كل حاجة فيه امل :: طبيعي مفيش ست مش بتحب الجنس ميادة :: ده حقيقي بس انا بزيادة شويتين امل :: مش فاهمة ميادة :: يعني بحب اهيج الرجالة واشوفهم وهما بينزلو لبنهم واتخيل انهم بينزلوه علي كسي وعلي بزازي.. وبعشق طعم اللبن موت امل بدأت تحس بهياج من كلام ميادة وبقي عندها رغبة شديدة ان ميادة متبطلش كلام ميادة :: امل انتي معايا امل :: ايوة معاكي... بس بصراحة كدة يا ميادة فعلا عمرك ما مارستي الجنس مع راجل تاني غير جوزك


.............. محمد.:: الوليه دي شكلها يامحرومة وعجبها كلامك يا عايزة تتشرمط او فيه حد عاجبها ميادة :: انت قاعد معايا ليه روح اخرج بره عايزة اتكلم معاها براحتي يامتناك محمد :: اومرك يا شرموطة زبي ميادة :: اعمل حسابك تفضل بره زي الكلب ومتجيش غير لما اندهلك علشان عايزك ياكلب تلحس كس ستك محمد :: والحس صوابع رجليكي كمان مياده ذقت محمد جوزها برجليها وقالت يلا يامتناك عايزة اكلم الولية براحتي بعد ما محمد جوزها خرج ميادة كتبت ل امل معلش ياقلبي جوزي صحي ومعرفتش اكتبلك امل :: ولا يهمك ياحبيبتي ميادة :: بصراحة اه وكان قبل الجواز بس مكنش نيك نيك بالمعني الحرفي كان بوس وتقفيش ونيك في طيزي ومص وكدة امل :: يخرب بيت كلامك القبيح.. مياده :: هو فيه احلي من الأباحة امل :: وكان مع مين بقي ميادة :: ابن عمي امل :: نعم.. تقدري


ميادة :: انا كان ليا تجارب كتير قبل الجواز من وانا 18 سنه تقريبا وانا بسمع افلام سكس وبقرأ قصص سكس وكنت بحب واحد ابن عمي وكنا بنتقابل بليل عندهم ويبوسني ويرضع بزازي بس ده اخره وانا امص زبه وينزل وخلاص لحد ما اتجوزت وبعد جوازي بطلت حورات وفضلت مع جوزي ومحصلش بيني وبين اي حد علاقه بس في مره حصلت مشكله بيني وبين جوزي وغضبت عند اهلي شهر في الشهر ده كنت هتجنن واتناك وابن عمي كان بيحاول يقرب مني ويستغل اني محتاجه زب فيا ينكني ويريحني وفي مره روحت ازورهم واقعد مع مراته شويه بس لما روحت مكنتش في البيت وهو كان لوحده فضل يقولي ادخل اشربي حاجه وبتاع لحد ما تيجي دخلت وقعدت وهو كل شويه يقرب جنبي ويفكرني بايام زمان لما كنا بنحب بعض وانا ضعفت ولما قرب يبوسني حاولت امنع نفسي مقدرتش ولقيته بقي مجنون وبيبوسني بعنف وبيشدني لحضنه وانا كمان هجت اوي لحد ما فوقت من هيجاني علي السرير واللبن مغرق بطني وهو نايم فوقي اتصدمت شويه وزعلت من نفسي وطبعا عشان هو ميطلبش ده تاني مني هددته بمراته وانه يبعد عني عشان المشاكل وبعدها رجعت لجوزي دي كانت اول مره اتناك من راجل تاني غير جوزي ومحصلتش تاني لحد الوقت ده بس انا الجنس نفسه كنت ومازلت بحب اقرأ عنه وابحث فيه وافهم كل حركه وكل جمله وكل احساس ببقي نفسي اجربه تقدر تقول مهوسه جنس ونيك امل :: يالهووووي عليكي.. دانتي مصيبة حتي من قبل ما تتجوزي بس فيه سؤال وخايفة تزعلي مني ميادة :: لا ياحبيبتي اسألي امل :: من امتي جوزك ديوث ؟ وصارحك بكدة ازاي ميادة :: في الاول كان بيحب يخليني اشتمة وبيتمتع لما يقعد تحت رجلي واقولة يا كلب ومتناك وشرموط. وكان بيخليني اؤمره يلحس رجلي ويمص صوابعي واحدة واحدة لغاية ما في يوم من الأيام لقيتة بيقولي انا عايز اعمل حاجة جديدة وانا قولتلة حاجة ايه قالي انة عايز يتخيل معانا ست عالسرير امل :: وكان ردك ايه ميادة :: بصراحة حسيت بغيرة وكنت هشتمة لكني قولت اجاريه واشوف مين اللي في دماغة امل :: يالهوي علي دماغك ميادة ::المهم قالي في الأول شوفي انتي انا معرفش حد وانا قولت له لا انت اللي تقول لقيتة بيقولي طب ايه رئيك في اختك محستش بنفسي غير وانا بقوله كسمك يا ابن المتناكة.. انت عايز تتخيل نفسك وانت بتنيك اختي. لقيتة قام من جنبي وقالي انا مقصدش وانا كنت بس عايز اغير ونتخيل امل :: وشتمتيه عادي كدة ومزعلش ميادة :: يابنتي جوزي حابب يكون ضعيف قدامي واكون انا مسيطرة عليه هو حابب اشتمة عارفة واحنا في عز النيك بيخليني اشتمة بأمه واختة وبيعشق اني اقولة ياخدام كسي. يامتناك امل :: معقول فيه رجالة كدة ميادة :: تعرفي واحنا كنا لسة متجوزين.. كان بقالنا شهر تقريبا متجوزين وخالتي عزمتني انا وجوزي عندها.. ليا ابن خالتي عنده 18 سنة. في اليوم ده بعد ما اتغدينا دخلت المطبخ اغسل المواعين لقيت ابن خالتي جه من ورايا وحك فيا.. في الأول قولت مش قاصد لكن كرر الحك وحسيت بزبه في طيزي.. بعد ما خلصت غسيل خرجت وكنت متوترة وجوزي حس بيا. ولما روحنا سالني وفضل يلح عليا علشان يعرف كان مالي قولت له تعرفي قالي ايه امل :: قالك ايه ميادة :: قالي ده عيل واكيد ميقصدش وانك مكبرة الموضوع. وفي اليوم ده ناكني وزبه كان في اشد انتصابة............. امل حطت ايدها علي كسها من تحت الأندر وبقت عمالة تدعك فيه وكل شوية تبص علي رجب جوزها وهو نايم ونفسها تقوم تقول ل رجب علي علاقتها با احمد السباك وتقولوا انها بتروحلة المحل علشان ينكها
امل :: ده جوزك متزعليش مني رسمي خالص ميادة :: هو بيحب اصلا اقولة يامعرص امل :: بس انتي مقولتيش خالص لجوزك علي علاقة الجنس اللي حصلت مع ابن عمك ميادة :: لا خالص ولا يعرف اني بمارس الجنس والسحاق علي الماسنجر ولو عرف انا متأكدة انة مش هيزعل بس انا حابة اني مقولش
امل :: ميادة انا عايزة اقولك علي حاجة وتفضل بينا ميادة :: ايه امل :: انا جوزي زي جوزك ديما بيتخيل ان فيه راجل تاني معانا علي السرير ميادة :: بتهزري ؟ بجد.. اقسمي كدة ان جوزك زي جوزي.. امل :: وحيات ****. انا مكنتش مصدقة ان فيه رجالة في الدنيا زي جوزي ميادة :: لا بقي دانتي تحكيلي.. هروح اعمل كوباية قهوة علشان افوقلك ميادة ندهت علي جوزها علشان يعملها قهوة وشوية قالت ل امل احكي انا هموت واسمع امل بدات تحكي ل ميادة كل حاجة بصراحة وكل امنيات رجب جوزها وانها بتحاول تحارب احساسها بالضعف قصاد كلام جوزها. لكن في النهاية شهوتها هي اللي انتصرت وبقت بتحب كلام رجب وتخيلات ونفسها تتناك من راجل تاني بس مجرد امنيات يعني التنفيذ الحقيقي هي مش عارفة هتتقبلة ولا لا امل مكنش عندها الجراءة انها تقول ل ميادة انها اتناكت فعلا ولسة بتتناك هي قالت لميادة الكلام اللي رجب عايزة واللي شجعها صراحة ميادة معاها
.


الجزء السادس
............
علي بعد الفجر امل كانت خلاص مش قادرة وكانت بتتخيل انها شرموطة بتتنطط علي زب جوز ميادة وابن عمها اللي حكت عنة وبعد ما قفلت مع ميادة راحت المطبخ اخدت البوكسر بتاع امجد اللي غرقام لبن وقلعت الكلوت بتاعها وبقت عمالة تحكة في كسها وبتقفش في بزازها وتتأوه لغاية ما جابت عسل كسها واخدت دوش وراحت دخلت تنام جنب رجب............

ميادة قفلت مع امل وفضلت سرحانة مش مصدقة ان امل كمان طلع جوزها معرص وتخيلت انها بتمارس معاها السحاق قلعت القميص وندهت علي محمد اللي كان بره مستني منها اشارة.. دخل علي ايده ورجليه زي الكلب لغاية ما وصل جنب السرير مياده :: تعالي ياكلبي الحس صوابع رجلي واطلب مني الرضي طلع علي ايده ورجليه ونزل علي صوابع رجليها يمصهم ويلحس فيهم وميادة بتشتمة بامة واختة الحس يامتناك.. احلس ياخول.. نفسك انت اختك وامك يبقوا تحت رجليا يمصوا فيها ويبقوا خدمين رجلي وكسي محمد :: انا وامي واختي خدامينك يا ملكة ميادة حطت رجليها علي وشه وقالت فين الحسنة يا كسمك محمد :: في صباع رجل مولاتي ميادة :: الحسها يا معرص محمد نزل زي الكلب خاضع ل اومر مراتة وبقي عمال يلحس صباع مراتة ميادة :: انا عايزة اتناك قدامك وامص الزب وانت قدامي زي الكلب خاضع ذليل محمد :: ياريت.. وافتحلك رجليك بأيدي وامسك زبه واحطة علي فتحتة كس مولاتي مياده :: اطلع يا ابن الشرموطة الحس كسي ونضفة قبل ما الفحل يحط زبه في كسي طلع علي ايده ووصل لكسها وبقي عمال يبوسه ويلحسة ومياده بتضربة بأيدها علي راسة علشان يلحس كسها اكتر وينضفة ااااااااااوووووووف ااااااااااووووف.. الحس اوي. الحس يا معرص.. الحس كس مراتك اللي هتتناك قريب اووووي في كسها وفي طيزها محمد هاج اكتر علي كلام مراتة الممحونة وبدأ يتخيل ان فعلا فيه حد في الأوضة مستنيه يخلص لحس كس مراتة وبعدها هيقوم ينكها وبقي عمال يلحس كسها بجنون اااااااه اااااااه انا عارفة انك دلوقت هتتجنن وتشوف حد غيرك ركبني.. عارفة انك هتتجن وتشوف زب قد زبك مرتين وهو داخل خارج ينيك في كس مراتك الشرموطة محمد :: ايوووووه نفسي.. نفسي ينيكك في كسك وانا اقعد اتفرج عليه. وامسك زبه وادخله بأيدي في كسك.. وكل شويه اشيل زبه من كسك واحطة في طيزك ميادة :: علشان انت مش راجل.. انت منيوك.. طلع ل للشرموطة امك محمد :: ونفسي امي كمان تنزل علي رجليها تحت كسك وتلحس معايا ميادة :: واختك يا خول مش عايز الفحل ينيكها محمد :: ياريت بس ينيكك انتي الأول ويشبعك نيك ميادة :: قوم يا معرص.. قوم نكني ودخل زبك في كسي.. محمد قام ومسك رجل ميادة فتحها وراح حاطط زبه في كسها خلي ميادة شخرت زبك مش واقف ليه يا خول.. ايه هو انا لازم اشتمك علشان تنكني محمد :: ايووووه.. انا متناك ليكي وخدام كسك يا شرموطة زبي ااااووووووف.. كلامك بيهيجني اوووي ميادة :: طب دخل زبك يا خول ونيك بقي.. نفسي في زب يفشخني وانت زبك صغير اوووي زب محمد مكنش كبير والانتصاب عنده مش جامد لكنة كان بيقف لما ميادة تفضل تذله وتشتمة بامة واختك.... ااااااااه ااااااااه. انا هايجة يابن الوسخة.. نكني يامعرص.. نكني بدل ما افضحك واقول للناس انك خول ومش بتعرف تنكني زب محمد بدأ يقف وراح مدخلة في كسها بسرعة وفضلت امل تتأوه وتشخر ااااايوة كدة يا ابن المره اللبوه.. نيك بقي جامد.. نكني اوووووي.. ايووووه كدة.. ااحححححح محمد :: انتي عايزة مين ينيكك يا شرموطة. نقسك في مين يفشخك ميادة :: عايزة اتناك من اخوك.. زبه عجبني اوووي محمد :: وانتي شوفتي زبه فين يا شرموطة ميادة :: بيكون باين اوي في البناطيل.. اخوك راجل لكن انت خول.. انت المفروض تيجي تتناك جنبي منة اااااااه.. يخرب بيتك.. زبك مش بيقف اوي كدة غير علي التعريص احححححححححح محمد :: مانا معرص يا شرموطة المعرص مياده :: انا عايزه اتناك من اخوك اووووي واخليه يحط زبه في طيزي ويدخله جامد محمد :: ويعمل فيها ايه يا لبوه مياده :: مانت عارف يامتناك هيعمل في طيزي ايه.. ااااااه يالهووووي هموت علي زبه محمد :: انتي بتتكلمي بجد انتي نفسك فعلا في زب اخويا ميادة :: احححححح.. زبك النهاردة حاسة انة ممتعني.. محمد :: خايفة تقولي اه ولا ايه ميادة :: هخاف منك انت؟ انت كلبي وخدام كسي وانا اتناك من اي حد كسي يشاور عليه محمد :: يعني عمرك ما قولتي ميادة :: علشان مش كل حاجة ممكن اقولك عليها. يامتناك...نيك بقي يابن الوسخة.. ارزع زبك فيا اوووي.. انا حاسة نفسي شرموووطة اووووي فضل محمد ينيك في الشرموطة مراتة. ومحمد هاج جدا لما عرف انها عايزة تتناك من اخوه وجاب لبنة في كسها وبعدها نام زي الخول. وهي مكنتش شبعت ونفسها تنزل الشارع تشوف اي كلب معدي تخليه ينكها


..........
تاني يوم امل صحت رجب جوزها وكانت مشغلة الغسالة وبتغسل رجب :: صباح الخير ياقلبي امل :: يلا قوم عملت ليك الفطار رجب قام ودخل الحمام غسل وشه وخرج.. ايه ده انتي بتغسلي عالصبح كدة امل :: انا منمتش نص ساعة علي بعض فقولت بالمرة اغسل بدري رجب :: ليه منمتيش امل :: مكنش جايلي نوم رجب :: ايه صوت الناس اللي بره دي امل :: ده الراجل اللي اشتري شقة ابن عمك اشتري الشقة اللي فوق كمان وبيوضبها ومن الصبح ناس نازلة وطالعة رجب :: انا هكلم الراجل ده واشوفة عايز يأجر الشقة ولا لا واشوفة طالب كام امل :: لصاحبتي ميادة رجب :: ايوة امل :: ماشي.. ياصباح الخير يامحمود.. يلا اقعد جنب بابا علي ما اجبلك فطار رجب :: هو محمود مرحش المدرسة النهاردة امل :: لا مقدرتش اوديه ونمت ساعة كدة وصحيت لقيت نفسي مش قادرة اوديه تليفون امل رن وامل رتحت تشوف مين وبعدين قفلت السكة رجب :: مين؟ امل :: دي ام مروان رجب :: مردتيش عليها ليه يمكن عايزاكي في حاجة امل :: لا مش فاضية دلوقت.. بعد ما اخلص هكلمها رجب :: ماشي.. فين هدومي؟ امل :: متعلقة علي الشماعة عندك رجب دخل لبس هدومة ونزل فتح المحل وبعد ما رجب مشي امل مسكت تليفونها واتصلت امل :: ايوة يا احمد انا مش قولتلك قبل كدة متتصلش خالص غير لما انا اللي ارن عليك احمد :: ليه هو رجب مكنش لسة نزل؟ امل :: ايوة. وكان هيمسك التليفون لولا اني اخدتة بسرعة احمد :: معلش حقك عليا. انا بس روحت عند المدرسة ومشفتكيش خالص فقولت اشوفك مروحتيش ليه امل :: ابدا حاسة بشوية تعب احمد :: الف سلامة عليكي. ما تيجي ادويكي ولا اجيلك انا امل :: ليه بنقط هتيجي تركبلي جلدة ههههه احمد :: وهي الجلدة تغلي عليكي يا امولتي امل :: عايز الحق انا محتاجة للجلدة دي اوي ما تيجي بس وانت داخل البيت خد بالك احمد :: اول مرة انتي اللي تطلبي اجيلك الشقة هو فيه ايه امل :: مفيش يلا بقي تعالا بسرعة ولا اقولك متجيش انا عندي فكره احلي احمد :: ايه هتيجي انتي امل :: لا انا بابا دلوقت في الشغل ومش بيرجع قبل خمسة المغرب انا هلبس دلوقت ونتقابل في شارع السمرية هتستنناني عن محل الساعات اللي في نص الشارع احمد :: انهي محل ده امل :: اللي جنب الجزار احمد :: ايوة خلاص عرفته انا هاجي وهعمل نفسي ببص علي الساعات وبعدين همشي وانت تمشي ورايا.. لغاية ما اوصل البيت انا هدخل وهدخل شقة بابا في الدور الأرضي واسيب باب الشقة مفتوح وانت تيجي ورايا وتدخل بسرعة احمد :: اشطا اوي خلاص هستناكي امل دخلت اخدت دوش ولبست قميص نوم احمر قصير مش مخبي حتي طيزها ولبست كلوت فتلة وسنتيان احمر ولبست العباية واخدت محمود ونزلت علي شارع السمراية شقة ابوها مكنش بعيد عن شقتها يدوب تمشي ل اخر شارعها وتمشي في الشارع المقابلة له يمين في نصة كدة هتدخل شمال بيتة في اخر الشارع ده امل راحت محل الساعات واحمد السباك كان واقف مستنيها هناك وقفت بصت بصة سريعة وبعدين مشيت علي بيت ابوها دخلت البيت ومفيش دقيقتين كان احمد هو كمان جوه الشقة امل قفلت الشقة بسرعة ورا احمد وحطت ايدها علي صدرها و كانت مش قادرة تاخد نفسها من الخوف احمد :: تصدقي فكرة جامدة منك دي.. اهو كدة بقي نقعد براحتنا امل :: اسكت دلوقت.. محمود يلا يا حبيبي ادخل الأوضة دي والعب في اللعب بتاعتك محمود دخل الأوضة وامل اخدت احمد الأوضة التانية ودخلتة وخرجت قفلت باب الشقة بالمفتاح من بره ورجعت ل احمد اول ما دخلت الأوضة شافت احمد قالع ملط ونايم عالسرير امل :: انت ايه ما صدقت.. وراحت قالعة الطرحة من علي شعرها وقلعت العباية احمد :: احمر كمان.. ده يومنا هيبقي لبن امل طلعت علي السرير وراحت علي زبه علي طول وهي ممحونة ونزلت بلسانها تلحس فيه واحمد بيمشي ايده علي شعرها احمد :: انتي هايجة اوي النهاردة يا امل مالك امل :: ماليش بس جسمك وحشني اممممم اممممم. وزبك كمان وحشني امممممم امممممم نزلت بلسانها علي بيضانة وبقت بتلحس ولا اجدعها شرموطة وتشفطهم وتمص فيهم واحمد بقي هايج وعلي اخره وعمال يمشي صوابعة بين خصلات شعرها السايح امل قلعت الكلوت و طلعت فوق احمد وركبت علي زبه وحطتة علي اول كسها وراحت نازلة براحة ووشها ناحية وش احمد وبقت عمالة تنزل وتطلع وهي بتتأوه من المتعة اللي بقت فيها احمد :: اقلعي القميص ده بقي امل وهي قاعدة علي زب احمد راحت قالعة القميص والسنتيان واحمد شدها عليه نزلت بحلماتها علي شفايفة اللي اخدهم بين شفايفة مص ورضاعة وفرك وهي رايحة جاية علي زبه ونسيت نفسها وبقت بتتأوه بعلو صوتها وهي عريانة ملط وبتتنطط علي زب احمد ابنها محمود دخل عليها امل غطت جسمها بسرعة وخبت جسمها ومحمود بكل براءة سألها انتي بتعملي مع عمو السباك ايه امل بصوت عالي اخرج يا محمود.. اخرج انا جيالك محمود خرج وامل لطمت علي وشها ولبست القميص بسرعة وخرجت ورا ابنها محمود وبقت عمالة تقولوا اوعا يا محمود تقول لبابا ان عمو كان هنا.. ده كان بيصلح السباكة ووقع وانا بشوف مالة محمود :: حاضر يا ماما امل :: شاطر يا محمود واحنا مروحين هجبلك بيبسي وشيبسي وانت اقعد هنا هشوف عمو العيان جوه ده امل دخلت وقفلت الباب وراها والباب كان قديم مفهوش مفتاح طلعت جنب احمد وهي بتقول **** يستر ومحمود ميقولش اي حاجة ل باباه احمد :: ياستي ده عيل.. هينسي وراح قايم ومنيم امل علي ضهرها وطلع فوق منها وحشر زبه في كسها ونزل بشفايفة اكل في حلماتها اااااااه اااااااه. بررراحة علي بزازي. اي اي براحة بتوجعني احمد عمال يطلع وينزل بزبه في كس امل الممحونة ويرضع شوية في بزازها وشويه يمص في شفايفها قام ونزل من علي السرير وراح واقف علي الأرض وخلي امل تفلئس علي طرف السرير وراح شدها لبره وهو ماسك طيزها وحط زبه في خرم طيزها.. وراح ضاغط واحدة واحدة وبشويش لغاية ما بقي زبه كله جوه طيزها امل :: نااااااااار.. نااااااار يا اااااحمد ناااااااار زبك خلي طيزي قايدة نار احمد :: معلش ياحبيبتي هنيكك براحة خالص امل :: قولي يا شرموطة.. انا عايزة احس اني خدامتك يا احمد.. اشتمني وانت بتنكني احمد :: حاضر يا شرموطة.. هخلي زبي ينيكك براحة في طيزك امل :: اااااحححححححح احححححححح.. انت عملت فيا ايه.. انا بقيت مجنونة بزبك.. وطيزي بتاكلني وانت مش معايا فضل احمد ينيك في طيز اللبوة امل وهي تتمايل ووتتأوه تحت منة وبعدين شال زبه من طيزها وحطة في كسها ااااااااااوف.. ياخرابي علي الحلاوة.. زبك سيف داخل في كسي.. ااااااااااااوووووووووف احمد مسكها من لحم طيزها وبقي يسحب زبه برخة ويدخلة جامد كان السرير مع خبطات احمد بيترج وبزازها بتترج واهاتها نار.. شوية وبقي بينيك اسرع واسرع وامل تصرخ كماااان كمان يا احمد.. نيك.. نيك يا قلبي.. نيك شرموطتك ولبوتك.. نكني اوووي وهات لبنك في كسي احمد فضل ينيك امل بكل قوتة والعرق سايل من جسمة لغاية ما راح رازع زبه بكل قوتة وهو مدخلة فيها جامد وحست امل بلبنة السخن بينفجر في كسها حطت ايدها علي وشها وراحت في ثبات عميق وهدوء من بعد العاصفة احمد شال زبه من كس امل وكسها بقي بينقط لبنة علي الملاية شوية احمد قام ولبس هدومة وامل لبست وخرجت لقت محمود قاعد بيتفرج علي التليفزيون محمود :: عمو خلاص خف يا ماما امل :: ايوة يا محمود واوعا تقول ل بابا ليزعل منك



Followers
رجب :: يابني هو انت مش ناوي تدورلك علي شقة بدل نومتك في المحل كدة امجد.:: بدور يا رجب ومش لاقي حاجة علي قدي مانت عارف الولية اللي طلقتها دي مشطبة عليا رجب :: يابني الشقة هتلمك ولو جه الشتا مش هتستحمل المحل انا خايف عليك امجد :: عارف يا صاحبي واديني بدور رجب :: طيب انا حاسس نفسي تعبان شوية وعايز اروح اناملي ساعة ولا ساعتين امجد :: ماشي رجب روح البيت. وملقاش امل مراتة ولا ابنة محمود اتصل عليها ردت وقالت انها نزلت علشان تجيب التموين وراجعة رجب دخل الأوضة وقلع هدومة وطفي النور ونام مفيش شوية امل رجعت من بره وفتحت النور علي جوزها لقتة نايم.. وهي بتقلع العباية رجب صحي وشافها لابسة قميص النوم الأحمر ومن تحت من الكلوت الفتلة رجب :: انتي راجعة منين ؟ امل اتفاجئت ان رجب صحي وكانت مديالة ضهرها.. كنت عند بتاع التموين مانا قولتلك في التليفون رجب :: اه معلش نسيت اصلي مدروخ. وجبتي تموين؟ امل :: لا ما اصلو السستم واقع رجب :: شك ان مراتة راحت في حتة. لكنة مش عارف راحت فين وبدأ يسأل نفسة امل لبست القميص الأحمر والكلوت الفتلة دول لمين. خصوصا انها مكنتش لابسهم امبارح ولا الصبح يبقي اكيد امل راحت اتناكت من حد هي ما عايزه تقولوا عليه امل لبست جلبية البيت وخرجت كملت غسيل احمد فتح الدولاب براحة وطلع الكلوت بتاعها اللي قلعتة واتفاجئ انة مبلول فيه اثار لبن.. كدة اتأكد ان امل اتناكت بره هاج وزبه بقي زي الحديدة وحاول ينام تاني لكنة معرفش.. والفضول كان فاشخة وعايز يعرف باي شكل امل كانت بتتناك من مين وفين وشك في بتاع التموين.. دماغة مجبتش ان امل ممكن تروح تتناك من احمد في المحل.. او حتي انها ممكن تتناك في شقة ابوها. وشكة كان في بتاع التموين لانة محل من داخل شقة متخزن فيها البضاعة.. الزيت والسكر وخلافه رجب قام وخرج قعد في الصالة وعمال يبص علي مراتة وامل ملاحظة نظراتة ليها امل :: مالك يا راجل بتبصلي كدة ليه رجب :: لا مفيش بس كنت عايزك امل :: عايزني ؟ رجب :: ايوة عايز انيكك امل بصت كدة لجوزها وبصت ل محمود وقالت مينفعش الكلام ده قدام الواد رجب :: ماشي.. مش يلاا امل :: لا مش هينفع انا ورايا غسيل وترويق رجب :: غسيل ولا شبعانة امل :: شبعانة ازاي يعني رجب :: يعني ملكيش نفس امل :: يعني من ده علي ده رجب :: ماشي.. انا نازل المحل بقي سلام امل :: سلام يا قلبي
رجب نزل راح المحل وكل اللي شاغل تفكيره امل كانت مع مين واتناكت فين امجد شايف رجب قاعد سرحان ومش مركز مع زباين ولا مركز معاه وبعد ما الزباين مشيت من المحل امجد سألة هو فيه حاجة؟ مالك رجب :: لا مفيش بس معرفتش انام ودماغي مصدعة امجد :: طب اروح اجبلك برشامة صداع من الصيدلية رجب :: لا هاتلي بس كوباية شاي من القهوة امجد :: لا هعملة شاي انا امجد دخل عمل الشاي ل رجب وخرج كان رجب سحب كرسي وقعد بره جنب البترينة امجد :: الشاي يا عم رجب.. مالك بقي اول مرة اشوفك قاعد بره المحل امجد :: مفيش بس الهوا بره يرد الروح وحابب اقعد مع نفسي شوية امجد :: ماشي انا هسيبك بقي واشوف ورايا ايه دماغ رجب عمالة تودي وتجيب. وعمال كل شوية يشك في حد وبعدين يقول لا رجب مكنش مضايق ان مراتة بتتناك بره بالعكس ده كان هايج جدا وطاير من الفرحة لكن اللي مزعلة انها مش معرفاه وانها مخبية عليه وهو كل همة انها تصارحة وتحكي له شوية رجب لمح الراجل اللي اشتري شقق ولاد عمة معدي قدامة قام بسرعة ونده علي الراجل وعرفة انة ساكن في البيت اللي اشتري فيه الشقق وعرفة بنفسة :: اهلا وسهلا يا استاذ رجب انا اخوك شوقي رجب :: تشرفنا ياعم شوقي.. هو حضرتك هتأجر الشقق ولا واخدهم سكن خاص شوقي :: لا هأجرهم رجب :: طيب انا ليا واحد معرفه عايز يأجر شقة انت طالب فيها كام شوقي :: انا لسة قدامي بتاع شهر علي ما ااجر الشقق وبعدين انا هأجرهم مفروش رحب :: حلو اوي. يعني حضرتك حاطط رنچ كام شوقي :: يعني مش هيقل عن 2000 جنيه شهريآ رجب :: طب ممكن اخد رقم فونك شوقي ادالة الرقم رجب :: اتفضل طيل اشرب معايا الشاي انا المحل بتاعي ده شوقي :: **** يخليك نشربه بعدين معلش علشان مستعجل.............. امل :: اوعا يا محمود بابا يسألك ماما كانت فين تقولوا.. لو سألك ابقي قول له اننا كنا عند بتاع التموين محمود :: ليه انتي خايفة اقولوا انك كنتي قالعة خالص وقاعدة فوق عمو السباك علشان وقع امل :: يالهوي. اوعا تقول كدة محمود :: حاضر يا ماما امل :: شاطر وانا هجبلك كل يوم حاجة حلو انا مش عارفة اخدت معايا ليه بس امل خلصت الغسيل ونشرتهم وبعدين قعدت تذاكر لمحمود ابنها وهي بتذاكر له. جتلها رسالة علي الواتس من احمد السباك علشان يطمن ان محمود مش هيقول حاجة امل :: اديني بفهم فيه من بدري و**** يستر احمد :: بعد كدة ابقي سيبي الواد عند سلفتك امل :: ماشي.. وهي بتكلم احمد جاتلها رسالة تانية من ميادة ميادة :: ايه يابنتي طول اليوم لا حس ولا خبر امل :: طب سلام دلوقت انت يا احمد امل :: ايوة يا ميادة.. بغسل من الصبح وبعدين نزلت جبت طلبات لسة داخلة الشقة ميادة :: احنا هننزل كمان عشرين يوم ابقي عرفي جوزك بقي امل :: حاضر بس فيه حاجة كدة كان قايلي عليها جوزي علشان يأجر ليكم الشقة ميادة :: حاجة ايه ؟ امل :: عايز يطمن من ناحيتكم وكل اللي طالبة انه يستقبلكم في المطار.. انا عن نفسي فضلت اطمنه قد كدة لكن هو اللي في دماغة في دماغة وعايز يتأكد انكم جايين فعلا من الكويت ميادة :: ههههههه ياستي احنا نتشرف بيه.. مفيش مشكلة امل :: خلاص ياحبيبتي هقولوا ميادة :: ايه فاضية ولا وراكي حاجة امل :: اديني بس نص ساعة وانا هبعتلك ميادة :: خلاص مستنياكي امل بعد ما خلصت الواجب مع محمود عملت له اكل واخدت تليفونها ودخلت اوضتها امل :: ايوة يا ميادة معاكي ميادة :: خلاص فضيتي ؟ لحسن عايز اتكلم معاكي قد كدة امل :: ايوة ياحبيبتي فضيت ميادة :: كنت بس عايزة افهم ايه الرجالة دي اللي عايزة نسوانهم تتناك قدامهم كدة امل :: انتي بتسأليني انا ؟ ميادة :: تعرفي يا امل برغم انة مصلحة كبيرة لينا ومتعة لكن بردو الراجل الحمش ده واللي يخلي الست هي اللي ضعيفة له وبيغير عليها بيكون له جاذبية تانية خالص امل :: دي حقيقة لكن هنعمل ايه بقي في حظنا ميادة :: امبارح بعد ما قفلت معاكي خليت جوزي نزل يبوس رجلي ويلحسهم علشان اخليه ينام معايا..تصدقي.. ولا هتزعلي مني امل :: هههههه لا قولي ياختي انتي بقيتي بتقولي كل حاجة عادي ميادة :: انا اقصد اني اتخيلتك امبارح امل :: اتخيلتيني انا ؟ ازاي مش فاهمة ميادة :: يعني انا وانتي علي السرير. وكدة يعني امل :: اه فهمت.. وليه بقي اتخيلتيني ميادة :: معرفش بس يمكن لما عرفت ان ظروفنا متشابهة امل :: اه بس انتي عايشة حياتك ميادة :: وانا متأكدة انك انتي كمان نفسك تعيشي حياتك.. انتي مجربتيش تتفرجي علي افلام سكس؟ امل :: لا خالص ولا اعرف حتي بتتجاب ازاي ميادة :: لا جربي دي متعة رهيبة.. بصي هبعتلك فيلم اتفرجي عليه هيعجبك امل :: لا لا متبعتيش مش بحب اتفرج علي الحاجات دي ميادة :: يابت. الحاجات دي هي اللي هتخلي جوزك خدام تحت رجليكي.. هتخليكي ملكة. لانك هتعرفي تتعاملي مع جوزك وهتكسبي خبرة كبيرة امل :: مانا كدة كدة عند جوزي ملكة من غير افلام ميادة :: جربي بس مش هتخسري حاجة.. انا هبعتلك الفيلم ميادة بعتت الفيلم ل امل وسابتها تتفرج عليه وكان الفيلم عن ست متجوزه بتزور صاحبتها المتجوزه في بيتها. والرجالة. راحوا قعدوا في الجنينة والستات هاجو علي بعض وهات يابوس وتقفيش لغاية ما قلعوا هدومهم وبقوا بيلحس لبعض.. وهما في عز هيجانهم. اجوازهم دخلوا عليهم وكانت المفاجئة ان كل واحد فيهم ناك مرات التاني امل بعد ما اتفرجت علي الفيلم كان الكلوت بتاعها غرقان وكل شوية تعيده وتتفرج عليه لدرجة انها طلعت المقوار وبقت تحطة في كسها وتنيك نفسها وميادة بعتت تسألها عجبك الفيلم امل :: يخرب بيتك ده بوظ اعصابي خالص ميادة :: ايه احساسك دلوقت بذمتك امل :: بايظة خالص ههههههه ميادة شوفتي بقي ان الافلام حلوة.. بذمتك مكنش نفسك تبقي البطلة امل :: بصراحة انا اتخيلت نفسي البت اللي شعرها اشقر

ميادة :: هههههههههه انتي جامدة زيها كدة امل :: اه يعني جسمها قريب من جسمي ميادة :: اووووووبا.. لا بقي انتي لازم تصوري لنفسك وتفرجيني امل :: اصور ايه لا طبعاو ميادة :: ليه بقي.. طيب انا ياستي هصورلك نفسي بس من غير وشي علشان تتشجعي ميادة صورت جسمها كلة. وبقت بتبعت ليها الصور ميادة :: ها ايه رائيك صورت نفسي وانا لابسة ومش لابسة خالص ههههههه امل :: انتي مجنونة.. ميادة :: يلا بقي هتجنن واشوف جسمك امل :: يابنتي انتي مجنونة. لا طبعا ميادة :: و**** هزعل منك يلا بقي امل :: ماشي بس هصور وانا لابسة ميادة :: ماشي امل قامت قلعت الجلبية خالص ولبست نفس القميص الأحمر اللي اتناكت بيه والكلوت وبقت بتصور نفسها من غير ما تظهر وشها وبعتت الصور لميادة ميادة:: يالهوووووي. انتي اجمد مني.. جسمك حلو اووووي امل :: ههههههههههههه بس بقي كسفتيني ميادة :: ماتصوري ليا بزازك وكسك علشان خاطري امل :: لا لا انسي ميادة :: يابت عايزة اتخيل وانا نازلة بين فاخدك وبشم في كسك وبلحسه امل هاجت علي كلام ميادة وسكتت ميادة :: ايه روحتي فين امل :: روحت فين ايه بس جسمي كلة ساب من كلامك ميادة :: طب يلا بقي خليكي جدعة وصوري كسك امل قامت ومسكت الموبايل بتاعها وراحت مصوره كسها. وبزازها وبعتتهم ل ميادة مياده فضلت مع امل اكتر من ساعتين. تهيج فيها وتمارس معاها السكس الكتابي وامل كانت بتنيك نفسك بالمقوار لغاية ما حست انها خلاص ورمت من تحت ومش قادرة راحت قافلة التليفون خالص وهي هتجنن عايزة تتناك وكسها وجعها من كتر ما لعبت فيه



..........الجزء السابع


رجب رجع بالليل بعد ما اتعشي امل دخلت تاخد دوش وسابت محمود في الصالة مكنش لسة نام رجب بسرعة اخد محمود الأوضة وسألة قبل ما امل تخرج من الحمام كان جايب شيكولاتة طلعها من جيب البنطلون اللي قلعة وادها لمحمود وراح سألة هي ماما اخدتك وروحتوا فين محمود :: ماما قالتلي مقولش وهتزعل مني رجب :: لا متخفش ياحبيبي انا مش هقولها انك قولت حاجة محمود :: يعني انت مش هتقولها؟ رجب :: لا ياحبيبي مش هقولها.. قول بقي قبل ما تخرج وتسمعنا محمود :: روحنا بيت جدو.. رجب :: بس مروحتوش اي حتة تانية محمود :: لا روحنا بيت جدو بس.. بس عمو اللي بيجي يصلح الحمام كان تعبان وماما كانت قاعد فوق منة بتصحيه رجب :: ايوة ياحبيبي كانت قاعدة فوق منة ازاي محمود :: من غير هدوم خالص.. وهو كمان مكنش لابس هدومة.. رجب :: وهي علي طول بتشوف عمو ده هناك محمود :: لا النهاردة بس امل خرجت من الحمام ولقت رجب قاعد مع محمود واول ما شافتهم ارتبكت ورجب باصص عليها وهو ساكت امل :: ايه اللي مقعدك هنا.. يلا علشان تروح مدرستك واخدت محمود دخلتة الأوضة بتاعتة ورجعت اوضة النوم وسرحت شعرها وكل شوية تبص علي رجب وشاكة ان محمود قال لباباه اللي شافه لكن رجب متكلمش مع انة كان في قمة الهيجان لما عرف ان امل بتقابل عشيقها احمد السباك في شقة ابوها. وانها بتتناك فعلا بعد ما خلصت تسريح شعرها قفلت النور وطلعت تنام جنب جوزها وهي مديلة ضهرها وعمالة تفكر ودماغها تودي وتجيب ياتري محمود قال ل باباه وكانت مستنية تشوف رجب هيعمل ايه لو حسس علي جسمها وزبه كان واقف وهايج يبقي اكيد عرف. لكن رجب معملش اي حاجة وعمل نفسة نايم مع انة كان هيموت ويسمع من امل احمد عمل فيها ايه هناك.. كان احساس الدياثة علي اخره لكنة محبش يحرج او يضايق مراتة خصوصا انة متأكد انها دلوقت نايمة جنبه وعمالة تفكر ابنها قاله حاجة ولا لا
......... تاني يوم امل صحيت من النوم صحت محمود ابنها ولبستة علشان يروح المدرسة وراحت وصلتة وهي ماشية طول الطريق بتسأل محمود انت قولت لبابا حاجة. ومحمود قالها لا ياماما ماقولتش وبعد ما وصلتة وهي راجعة البيت جابت فطار لجوزها رجب اللي اتفاجئت انة صحي. وده علي غير العادة امل :: ايه ده انت صحيت بدري يعني ومن غير ما اصحيك رجب :: دخلت الحمام وبصيت في الساعة لقيت خلاص الوقت جه بتاع صحياني امل :: انا هدخل اعملك الفطار رجب :: ماشي امل دخلت عملت الفطار وبعد ما رجب فطر وشرب الشاي رجب :: اه نسيت اقولك اني كلمت الراجل امبارح علي الشقة وقالي قدامة شهر امل:: شهر ؟ دول هيجوا بعد عشرين يوم.. كويس ماهما هيجوا من المطار علي الأسكندرية قبل ما ينزلوا عندنا رجب :: انتي كلمتي صاحبتك دي؟ امل :: ايوة وقولتلها انك عايز تستقبلهم في المطار وهي مش ممانعة رجب :: طب كويس انك قولتيليها.. يلا اقوم انا انزل علي شغلي.. رجب حس بدوخة وهو بيقوم خلتة كان هيقع ورجع قعد بسرعة علي الكنبة امل :: مالك يا رجب انت تعبان ولا ايه رجب :: معرفش مالي حاسس ان الشقة كلها بتلف بيا... وراح ممد جسمة علي الكنبة لكن الدوخة كانت بتذيد لدرجة انة بدأ يحس انة عايز يرجع امل جريت لما عرفت علي الحمام وجابت له جردل يرجع فيه امل :: انت ايه اللي جرالك مره واحدة كدة رجب :: رجب مش عارف دايخ اوي ليه كدة امل لبست بسرعة العباية وطلعت عند اخوه شوكت علشان ينزل يشوف اخوه رجب مالو. لكن سلفتها قالت انة نزل عالشغل ليه في ايه امل :: رجب تعبان ومش عارفة اعمل ايه امل جريت علي شقة وحيد اخوه التاني اللي كان بردو مش موجود ونزل الشغل. امل نزلت جري علي جوزها وقالت اقوم اسندك ونرح اي مستشفي نشوف مالك.. رجب حاول يقوم لكن الدوخة كانت مش مخلياه يعرف يقف علي رجليه امل :: وبعدين اخواتك كلهم في الشغل. اتصرف انا ازاي دلوقت رجب :: طلعي تليفوني من جيبي واتصلي با امجد يجي امل اخدت التليفون من جيب جوزها وطلعت رقم امجد اتصلت بيه امل :: اوف بقي رصيدك خلصان.. انا هتصل بيه من عندي امجد :: الو امل :: الو ايوة انا ام محمود مرات رجب والنبي تعالا بسرعة البيت لحسن رجب تعبان اوي ومش عارفة اعملة حاجة امجد :: ليه مالوا رجب امل :: مش عارفة دايخ ومش قادر يصلب طولوا اجمد :: خلاص بس تعالي افتحيلي المحل مانتي عارفة ان رجب بيقفل عليا من بره امل : يوه دانا كنت ناسية.. حاضر هجيلك حالا امل اخدت المفاتيح من رجب وراحت فتحت المحل ل امجد وامجد خرج من المحل وقفلة ومشي جري جاب تاكسي وراح البيت ورا امل طلع الشقة ولقي رجب نايم مش قادر يقوم وعمال يرجع امجد :: مالك يا رجب حاسس بأيه رجب :: دوخة رهيبة والدنيا بتلف بيا امجد :: طيب قوم سند عليا نوديك اي مستشفي قريبة من هنا والتاكسي مستني تحت البيت رجب قام واتسند علي امجد وامل مراتة ونزلو ركبوا التاكسي وراحوا المستشفي امجد دخل رجب حجرة الكشف وسابة مع امل وراح يحجز تذكرة استقبال ولما رجع سأل الدكتور عن حالتة الدكتور :: اطمنوا الموضوع مش كبير.. التهابان في الأذن الوسطي هي اللي عاملة فيه كدة انا هكتبلة علي اشاعات وقياس سمع وعلاج وبعد ما الفحصوات دي تخلص تجبهوالي امجد. :: حاضر يا دكتور امجد وامل اخدو رجب وطلعوا بيه الدكتور اللي فيه قياس السمع. عملوه وعملوا الاشاعة وبعدين روحوا البيت بعد ما امجد وصل رجب لغاية الشقة واطمن عليه كان عايز ينزل علي المحل لكن امل صممت تعملة فطار ويفطر لكن امجد رفض ورجب اصر انة يقعد معاه يفطر ويشرب الشاي وبعدين ينزل امل :: يانهار اسود انا مجبتش الواد من المدرسة نزلت جري وامجد نزل وراها امل :: انا مش عايزة اتعبك معايا كفاية تعبك معانا من الصبح امجد :: لا متقوليش كدة رجب اخويا امل :: **** يخليك يا امجد امجد وامل وصلوا المدرسة وكان محمود مع الفراش عمال بيعيط لان المدرسة كانت خارجة من ساعة امل حضنت محمود وحمدت **** وشكرت الفراش جدآ وامجد طلع عشرين جنيه اداها للفراش امل بصت علي امجد اللي بيتصرف تصرفات رجولية معاها ومع جوزها وهي مش عارفة تقوله ايه ولا تشكره ازاي


وهما ماشين في الشارع كان رجب مأخر نفسة خطوة علشان ميبقاش ماشي جنبها ويحرجها لكن عنيه كانت علي طول رايحة لطيزها اللي كانت بتترجرج زي الملبن امل اكتر من مره تبص وراها وهي بتكلمة كانت بتلاحظ نظراتة دي وتأكدت ان امجد معجب بجسمها. واللبن اللي كان علي البوكسر بتاعة كان مقصود امل حست من جواها بالانبساط علشان جسمها بيعجب كل اللي بيشوفوا وحست بشئ من الأثار كون ان رجب هايج عليها روحت البيت وامجد راح المحل.. وسلقت فرخة وعملت شوربة خضار وبعد ما خلصت حطت الأكل ل رجب علي سريره. وبعدها خرجت قعدت في الصالة تفكر في امجد وفي نظراتة ليها وفي البوكسر بتاعة



..............
الساعة اتنين محمد خلص المدرسة وروح البيت كانت مياده في المطبخ بتطبخ وخلاص خلصت تقريبا الأكل محمد :: وحشتيني يا ملكة حياتي ميادة :: وانت كمان ياروحي محمد :: روحك.. كدة هزعل بجد. انتي عارفة انا بحب يتقالي ايه ميادة :: ههههههه اقصد يا معرص محمد :: ايوة كدة.. خلصتي الأكل.. لحسن المعرص بتاعك ميت من الجوع.. وراح لاذق فيها من ورا وايده علي وسطها ميادة :: خلاص كلها عشر دقايق بالظبط وهخلص الأكل محمد :: طيب يلا بقي بسرعة علشان بعد ما اخلص اكل عايز اكون كلبك والحس رجليكي ميادة :: انت مش بتشبع يامتناك.. اخلص الاكل وهخليك تلحس جزمتي علشان عندي ليك اخبار عمرك ما تحلم بيها محمد :: لا دانا الحس الجزمة من دلوقت محمد خرج ومياده بتعمل الأكل بعد تلت ساعة ميادة كانت خلصت وحطت الأكل علي السفرة واتغدت هي ومحمد وبناتها الأتنين بعد ما الغدا خلص محمد :: يلا. يا جودي انتي ملوكة رحوا اغسلز ايديكم وبوقكم وعلي اوضتكم جودي :: بابا. انا عايزة احمل بباجي علي التابلت بتاعي محمد :: ماشي هاجي احملهالك ملك :: وانا كمان يابابا ماما :: روحوا يلا علي اوضتكم وبابا هيدخل ينام شوية ولما يصحي هيحملكم كل الالعاب اللي عايزينها محمد :: اه بس مفيش لعب طول ما عندنا واجبات ماش جودي وملك :: حاضر يابابا جودي وملك راحوا غسلو ايديهم وراحوا علي اوضتهم ميادة :: وانت يامتناك يلا علي الأوضة علشان عايزة النهاردة تلحس رجليا بضمير ميادة قامت وراحت نامت عالسرير وجوزها دخل وراها زي الكلب اللي ماشي ورا ستة ميادة كانت متعودة تقعد في البيت ديما يا بقميص نوم من غير كلوت يا شورت وبضي ومكنتش بتلبس تحتهم لا كلوت ولا سنيان وكانت لابسة قميص نوم خفيف اوي حملات فتلة والصدر بتاعة علي هيئة سبعة والحلمات ظاهرة من تحت القميص ميادة عمرها 33 سنة بيضاء اللون جدا عيونها بني غامق.. الشعر اسود بني وزنها 65 كيلو الطول 169 سنتي.. البزاز حكاية وروايا كبيره ومنفوخين اوي والحلمات صغيرة لكنها بارزه لونهم بني فاتح البطن تقريبا مفيش لكن السوة تهيج الحجر نيجي علي طيزها تحس انها قالب زبده بيضة ونضيفة جدا.. مهمتة بيها جدا..او نقدر نقول الجسم كلة شمع.. كبيرة.. طرية.. بارزه


مياده نايمة علي السرير ومدلدلة رجليها من طرف الرير وشاورت بصباعها لجوزها ينزل يبوسهم ويلحس صوابعها محمد راح بناء علي اومر سته ميادة ونزل علي رجليها يبوسها ويلحس صوابعها ميادة :: انت ايه؟ محمد :: انا كلبك الوفي وخدامك المطيع ميادة :: الحس كعوب رجليا يا عرصي محمد مسك رجل ميادة ورفعهم لفوق وبقي عمال يلحس في كعوب رجلين مياده اللي كانت ماسكة الموبايل وبطلع صور امل وهي عريانة


مياده :: كفاية كدة وتعالي بقي تحت رجلي علي السرير مياده رفعت رجليها علي السرير ومحمد طلع ونام تحت رجليها وهي بتشتمة تعالي يا اخو الشرموطة عايزة اوريك حاجة محمد راح جنب ميادة وشاف صور امل محمد.:: مين دي.. ؟ ميادة :: دي امل صاحبتي رجب مسك منها الموبايل.. دي امل اللي في مصر ميادة :: هههههههه ايه مش مصدق محمد :: بصراحة متفاجئ جدا.. مش هي ملتزمة بردو ميادة :: ايوة.. بس عرفت منها.. او بمعني اصح قدرت اخليها تعترف ليا ان جوزها زيك كدة.. معرص محمد :: عنيه برقت.. معقول.. وازاي قدرتي تخليها تتكلم وكمان تتصور عريانة كدة ميادة :: زي ما هخلي اختك الشرموطة تيجي تلحس في كسي

محمد :: نفسي اووووي اشوف اختي تحت رجليكي وانتي بتؤمريها تلحس كسك

ميادة :: كدة بقي من السهل عليا اخلي امل عبده لكسي.

محمد :: امل بس ميادة :: لا يابن المعرصة... هخلي جوزها يفشخ كسمي قدامك.. متخفش مش هبوظ قرونك يلا بقي انزل الحس رجلي ياخول علشان عايزة اتناك منك دلوقت محمد نزل علشان يلحس رجل مراتة الهايجة وهو مفلئس ورايح يلحس رجليها خرم طيزه كان قدامها وجتلها فكرة. انها تنيكة. وتشوف رده فعلة ايه ميادة :: قوم هات خياره من المطبخ محمد :: حاضر يا ستي وتاج راسي راح جاب الخيارة مياده :: هات يامتناك.... وتعالي هنا وانت مفلئس زي المره الشرموطة محمد طلع وفلئس لمراتة وهي بدأت تحرك طرف صباعها علي خرم طيزه وبدأت تحس بهياج غير طبيعي لمحمد. وكأنة بالفعل خول وبقي بيتأوه زي النسوان الشراميط ميادة :: مالك يامتناك.. قلبت علي مره شرموطة كدة ليه محمد :: مش عارف حاسس بمتعة في كل حتة في جسمي ميادة :: ولسة يالبوة لما هحط الخياره دي في طيزك محمد :: ااااااه اااااه حركي صباعك براحة ميادة :: كده يا وسخة.. ها.. ولا عايزني ابعبصك في طيزك.. ها. ردي يا شرموطة.. دانتي طلعتي منيوكة اكتر مني محمد :: انا منيوكتك.. نكيني وبعبصيني واعملي فيا كل حاجة ااااااااوووووف.. دخلي صباعك براحة مياده :: انت مش عايز صباع.. انت عايز زبر يدخل في طيزك ويخليك ممحون... خد صباعي اهو في طيازك.. خد يامنيوك.. انت طيزك واسعة كدة ليه اوعا تكون بتتناك بره يا معرص محمد :: اااااه. جميل.. جميل صباعك يا شىرموتي مياده مسكت الخياره بعد ما طلعت صباعها وراحت حطاها في براحة علي خرم طيز جوزها وايدها من تحت بتدعك في زبه اللي كان بيسيل لبن من الهيجان وابدأت تدخل الخياره في طيزه براحة ومحمد بيتأوه ويتلبون زي المره المتناكة مياده :: قومي يامتناكة.. قومي يالبوة.. مياده نامت علي ضهرها ورفعت رجليها. لجوزها علشان يلحس كسها الغرقان مياده :: يلا بقي خليتك مره شرموطة ونكت طيزك الممحونة.. الحس كسي ونضفة من شهوتي محمد :: طلع بين فخاد مياده ونزل علي كسها بلسانة وايد مياده الهايجة علي راسه وعمالة تعض في شفايفها وهي بتتأوه محمد :: هتخلي رجب ينيكك لما ننزل مصر مياده :: ايوه يا معرص.. هخليه ينكني اوووي وانت هخليك تنيك مراتة الشرموطة محمد :: معقول ستي وتاج راسي هتخليني انيك واحدة غيرها قدامي مياده :: ايييييييييي.. علشان انت متناكي وبتسمع كلامي.. والنهارده بقيت الشرموطة بتاعتي محمد :: نفسي اشوفك وانتي بتتنططي علي زبه اوووي واجي امص شفايفة وانتي قاعدة علي زب رجب مياده :: تعرف يامتناك انا نفسي في ايه؟ محمد :: في ايه ياشرموطة زبي مياده :: نفسي اشوفك وانت نايم علي بطنك وعينك مكسورة قدامي.. ورجب فوق منك وبينيكك في طيزك الشرموطة دي محمد :: لا ياقلبي.. انا مش بتناك غير منك انتي وبس ميادة :: وحيات كسمك الشرموطة.. ل هخلي رجب ينيكك علشان تبقي خول بجد.. محمد :: كدة ؟ طيب وانا هخليه يفشخك ينيك يالبوة.. ميادة :: قوم يابن المومس. قوم نكني بقي.. مياده قامت وراحت مفلئسة ومحمد وقف علي ركبة ونزل يلحس كسها من ورا وبعدين راح مشبط زبه في كسها من ورا مياده :: ااااااااااووووووف... يابن الوسخة. زبك النهاردة جامد.. يعني كان لازم احط الخياره في طيزك علشان يفضل واقف كدة.. احححححح نكني براحة يا لبوة محمد :: انا بنيكك براحة يا شرموطة.. زبي بينكك في كسك يا متناكة ميادة :: عايزة اتناك من خمسة. انت مش نافع معايا محمد :: خمسة مره واحدة.. هتستحملي كل دول ميادة :: ااااااه يا متناك هستحمل... ااااوووووف نفسي واحد يحط زبه في كسي.. والتاني يحطه في طيزي.. وامص في كل زب شويه.. احححححح يالهووووي.. هموت ويتعمل عليا حفلة يا محمد محمد.:: وعايزه ايه تاني ميادة :: عايزه اتناك من كل واحد فيهم.. وابقي شرموطة تحت رجليهم وانت يامتناك.. تنضفي كسي بلسانك علشان الفحول محمد :: وانا مش هتخليني انيكك ميادة :: لا يا خول انت تتفرج بس عليا.. تتفرج وتستمتع بالتعريص اللي بتعشقة. اووووووف.. كسي مولع يابن المتناكة.. ااااااااااه رجب فضل ينيك وزبره منمش خالص لان ميادة كانت في قمة المحن وكانت عارفة تلعب علي وتر دياثة جوزها.. لغاية ما جاب لبنة في كسها ونام فوق منها مش قادر يتحرك


الجزء الثامن..............

الساعة 9 الصبح امجد صحي من النوم وكان قافل باب المحل من جوه من غير قفل طبعا وفارش علي الأرض جنب الباب علشان لو حد فكر يفتح الباب يصحي من الصوت قام ولقي نفسة غرقان لبن.. استحلم طبعا لانة بقاله فترة مطلق مراتة وجسمة محتاج للجنس قام قلع البوكسر والشورت ولبس بوكسر بدالة ولبس هدومة. وفتح المحل وقفلة من بره وراح علشان يطمن علي رجب وهو رايح اشتري شوية فاكه من الفكهاني اللي جنب بيت رجب. وطلع ضرب الجرس فتحت الباب امل كانت لابسة جلبية بيتي خفيفة جدا وكانت فخادها وكلوتها بين حتي من الجلبية امل :: صباح الخير امجد اتفضل امجد :: اسف لو كنت جيت بدري بس انا جيت علشان اطمن علي رجب واخد منك الوصل بتاع الاشاعة وقياس السمع علشان اعدي علي المستشفي اجبهم امل :: لا احنا صاحيين من بدري.. ادخل امجد في اوضتة امجد دخل وامل قفلت الباب وراه ومشيت قدامة وكان الكلوت بتاعة باين من الحلبية.. كلوت موف مرسوم عليه دوائر حمرا امجد عينة كانت جوه الجلبية وهتاكل طيزها امل :: رجب. امجد جه علشان يطمن عليك رجب :: تعالي يا امجد.. ادخل امجد :: ايه عامل ايه النهاردة رجب :: لسة الدوخه زي ما هي امجد :: معلش كام يوم كدة مع العلاج هتبقي زي الفل امل :: اكيد لسة مفطرتشت امجد :: لا انا مش جعان.. **** يخليكي رجب :: انا كمان لسة مفطرتش هنفطر سوا امل :: ثواني ويكون الفطار جاهز امجد :: يارجب مش جعان بجد رجب :: اسكت ياعم انا مفييش حيل للمناهدة معاك امل خرجت عملت الفطار سندوتشات ولبن وخرجت بالصنيه حطتها علي السرير وهي بتحط الصنيه. فخدة طيزه خبطت في ركبة امجد امجد حس بهياج ابن متناكة لما لحمها الطري خبط فيه وخلي زبه بدأ يتحرك امل :: بعد ما تخلصوا فطار. اندهولي انا بره علشان اعملكم الشاي بعد.ما رجب وامجد فطرو امل عملتلهم الشاي ودخلت قعدت معاهم شوية وبعدين امل قالت لرجب انها هتنزل تشتري شوية طلبات وامجد اصر انة ياخد منها الوصلات بتاعة الاشاعة وقياس السمع وهي تنزل تشتري طلبتها براحتها رجب :: خلاص يا امل.. امجد صحيح هدومك اتغسلت ابقي خدهم معاك وانت نازل امجد :: ماشي لما ارجع بالاشاعة وقياس السمع هبقي اخدهم امجد اخد الوصلات ونزل وامل دخلت الأوضة علشان تلبس العباية رجب :: امل بصي كدة قبل ما تقلعي الجلبية في المراية وشوفي جسمك عامل ازاي امل :: مالها الجلبية رجب :: بصي بس كدة امل راحت ناحية التسريحة وبصت في الملاية امل :: مالها ؟؟؟ رجب :: بصي كويس مش شايف انها شفافة اوي ولحم فخادك وكلوتك والسنتيان باينين امل :: يالهوي.. انا مخدتش بالي خالص.. كأني كنت قاعدة عريانة.. يادي النيلة طب مش كنت تشاورلي ولا حتي تغمزلي علشان افهم رجب :: كان هياخد باله وانا كنت هحرجك فمرضتش امل :: طيب حقك عليا انا مكنتش قاصدة رجب سكت ومتكلمش مع انة كان مبسوط ان مراتة قاعدة بحريتها امل :: انت مضايق رجب :: بصراحه ؟.. لا خالص بس كنت اتمني تكوني واخدة بالك وقاصدة تقعدي عادي كدة امل :: اممممم.. طيب هلبس انا علشان اشتري شوية طلبات رجب :: ما تستني لما امجد يجي علشان انا مش هقدر اقوم افتح الباب. مانتي عارفة حتي لما بروح الحمام بتسند عليكي امل :: خلاص هلبس واول ما يجي. ويمشي هنزل رجب :: لا متغيريش انا عايزك تبقي كدة امل :: حاضر رجب :: بقولك ايه رئيك نعشي امجد الليل امل :: لا بلاش علشان اهلك هنا هيتكلموا رجب :: لا سيبك من اهلي انتي بس اعملي عشا كويس وانا لما يجي هقولوا ميجبش عشا ويتعشي معانا امل :: ماشي اللي انت عايزه رجب :: بس بشرط امل :: شرط ايه رجب :: مش هتلبسي جلبية من التقال بتوعك امل :: مش فاهمة رجب :: يعني الجلبية دي كويسة عايزك تبقي قاعدة براحتك امل :: ههههههه هو انت كدة حتي وانت عيان ومش قادر تسلب طولك رجب :: اعمل ايه. مش بحس بمتعة غير بكدة امل :: رفعت حواجبها وهي بتضحك وبصوت كلة مرقعة ماشي يامعرص نص ساعة وامجد رن جرس الباب وامل راحت فتحت امجد :: الاشاعة وقياس السمع اهم امل :: طب اتفضل علي ما اجبلك الهدوم بتاعتك من علي المنشر امجد دخل جوا وامل طلعت علي الكنبة اللي تحت الشباك والنور دخل من الشباك خلي امل وهي مفلئسة لحمها كله يبان وطيزها والكلوت وحاجة اخر هيجان.. زب امجد انتصب غصب عنة وبقي واقف متنح وامل بتجيب اللبس بتاعة من علي حبل الغسيل امل وهي بتاخد الغسيل وتحطة علي الكنبة كانت كل شوية تضرب عينها من تحت لتحت علشان تشوف امجد بيبصلها ولا لا وشافت زبه واقف من تحت البنطلون ده خلاها تلم الغسيل ببطئ علشان يفضل واقف كده وهايج عليها اكتر وقت ممكن


امل بعد ما لمت الغسيل دخلت جابت شنطة من درج المطبخ وحطت فيها هدوم امجد وهي بتدالها كان نفسها اوي تلمس زبه بأيدها لكن مكنش عندها الجراءة اللي تخليها تعمل كدة امجد اخد الهدوم وامل قفلت الباب وراه وراحت سانده بضهرها عالباب واعصابها كلها بايظة من شكل زب امجد اللي كان منفوخ والراس خابطة في البنطلون عايزة تطلع امل اخدت تليفونها من جنب التليفزيون ودخلت المطبخ اتصلت ب احمد السباك علشان يتقابلوا عند باباها علشان مش قادرة وعايزة تتناك واتفقت مع احمد انهم هيتقابوا هناك بعد ساعة تكون اشترت الطلبات.. وتروح تتناك وتروح امل دخلت الأوضة قلعت الجلبية ولبست بنطلون من تحت وهي بتلبس البنطلون رجب قالها مش اتفقنا مفيش لبس بناطيل من تحت امل قلعت البنطلون ولبست العباية ومشيت احمد كان متأكد ان امل هتروح تتناك من احمد في شقة باباها وده خلاه هاج جدا ومسك بتاعة وضرب عشرة وهو بيتخيل احمد بينكها الساعة واحدة بعد الضهر امل بعدرجعت البيت وهي جايبة الطلبات وابنها محمود من المدرسة رجب :: انا اتصلت ب امجد وعزمتة عالعشا امل :: ماشي وانا اشتريت لحمة وعمل جنبها شوية روز ولسان عصفور وطبيخ بطاطس وباميه رجب :: ماشي ياقلبي امل لحمت بعنيها. فوطة من الفوط اللي بتستخدمها ساعة الجنس مع جوزها حنبة علي السرير امل :: ايه ده ؟ انت ضربت عشرة رجب :: اه امل :: وانا موجودة.. انا لزمتي ايه بقي؟ مقولتليش ليه قبل ما انزل رجب :: اصلي تخيلت حد بيتحرش بيكي وانتي في السوق هجت ومقدرتش اتمالك نفسي امل :: لو عملت كدة تاني هزعل منك.. متعملش مع نفسك تاني.. انا مموتش رجب :: حاضر ياقلبي امل :: اقوم انا بقي اعمل الأكل.. وهات الفوطة دي احطها في الغسيل امل راحت المطبخ ومحمود غير هدوم المدرسة ودخل قعد مع باباه
علي العشا رجب اتصل ب امجد وقاله اقفل المحل وتعالي رجب بعد ما قفل مع امجد قال ل امل حطي بقي مكياج خفيف في وشك وسرحي شعرك امل :: اشمعني! رجب :: عادي يعني هتقابلي امجد كدة يعني امل :: بصراحة انا مش عايزة اقابل صاحبك بالجلبية دي خالص.. دي مفضوحة اوي والصبح وانا بجيب الغسيل من عالمنشر كان بيبص اوي علي جسمي رجب اتعدل بجسمة وسند ضهره علي شباك السرير.. انت شوفتيه وهو بيبص عليكي امل :: ايوة. واكتر من مره عينة كانت مرشوقة فيا رجب :: مرشوقة فين ؟ امل :: مانت عارف انت هتستعبط بقي رجب :: في طيزك صح امل :: ايوة رجب :: يبقي اكيد كان.... امل :: كان ايه ؟ رجب :: مش مهم امل :: لا بجد كان ايه؟ ولا انت بتتكسف.. دانت راجل شرموط رجب :: ههههههه لا انا بس خايف تزعلي مني امل :: بعد ايه بقي ههههه مانت خلاص خلتني اتغيرت رجب :: ههههههه مانا عارف انك اتغيرتي وده اللي محببني فيكي اكتر امل انت اخدت العلاج صحيح ؟ رجب :: ايوة ياقلبي امل :: طيب اروح انا احمر اللحمة علي ما امجد يجي رجب :: لا حطي مكياج علشان هو خلاص علي وصول امل :: مصمم يعني امل اتزوقت وبقت علي سنجة عشره ويدوب خلصت تزويق كان جرس الباب بيضرب رجب. يلا روحي افتحي ل امجد ودخليه اوضة السفره وانا هتسند مع نفسي واروحلة علي ما تعملي الأكل امل :: حاضر راحت فتحت الباب... ازيك يا امجد اتفضل.. ايه ده مكلف نفسك بردو امجد :: ولا مكلف نفسي ولا حاجة امل اخدتة منة طبق الحلويات ودخلت ودخلتة اوضة السفرة وقالت له رجب ثواني وهيجي رجب اتسند وراح ل امجد في اوضة السفرة رجب :: منور بيت اخوك يا امجد امجد :: تسلم البيت منور بيكم.. عامل ايه دلوقت رجب :: اهو ماشي الحال امجد :: علي العلاج هتبقي كويس رجب :: ****.. ايه المحل عامل ايه امجد :: متشغلش بالك انت خالص بالمحل ومتخفش عليه رجب :: انا مطمن ومش خايف طول ما انت معايا امجد :: في عنيا يا صاحبي
امل :: ايه ياجماعة الأكل جاهز اجيبة دلوقت ولا تشربوا حاجة رجب :: ايه يا امجد. تتعشي دلوقت ولا نصبر شوية امجد :: لا نستني شوية انا اصلا مش جعان دلوقت امل :: خلاص هجيب عصير امل راحت الأوضة حطت برفانها المثير وطلعت علي المطبخ عملت العصير وبعدين راحت اوضة السفرة امل :: اتفضلوا العصير امجد :: تسلم ايدك رجب :: لسة امجد يا امل بيشكر في اكلك وكان بيقولي انة بيتبلع بالعافيه امجد :: لا لا متصدقيش والنعمة ما حصل امل :: بقي كدة يا امجد مكنش العشم خالص هههههه امجد :: ينفع كدة ياعم اهي صدقت رجب :: انت خايف ليه مش قولت امجد :: بقي انا قولت.. يا ام محمود متصدقهوش امل :: انا عارفة الراجل ده عايز يوقع بينا رجب :: محمود نايم لسة امل :: اه يارجب نام من ساعة رجب :: طب اتعشي امل :: ايوة امجد :: محمود تاعبك علي كدة في المذاكرة امل :: ده مطلع عيني رجب :: ياعم مانت اب وعارف العيال امجد :: **** يعينك و**** انا عارف ان الاولاد متعبين امل :: **** يخليك ويفرحك بأولادك
فضل رجب يحاول يخلي امجد يهزر مع امل وياخد عليها وفعلا نجح في ده لدرجة ان امجد بقي اغلب كلامة مع امل. بعد نص ساعة رجب شاور لمراتة بعنيه علشان تقوم تجيب الأكل امل قامت وهي خارجة كان رجب مراقب عنين امجد اللي كان بيبص ل امل وهي خارجة امل راحت ورجعت بأطباق الأكل الكل قعد علي السفرة وامل قعدت جنب جوزها ورجب كان قاعد قدامهم بدأو ياكلوا. لكن رجب كان بياكل بأيد واحدة والتانية من تحت بيسخن في مراتة وبقي عمال يمشي ايده علي بين فخادها لغاية ما وصل لكسها امل كل شوية تشيل ايد جوزها وخايفة امجد ياخد باله. ولما بدأت تحس انها هتتكشف هي وجوزها اضطررت تطلع ايدها ورجب عمال يحسي علي فخادها وامل ضمت بين فخادها شوية راحت قايمة بحجة انها نسيت البوتجاز مفتوح ودخلت المطبخ جابت من تحت الحوض كلوت من بتوعها مش مغسول وحطتة في الحمام جنب الفوطة وبعدين ورجعت سحبت الكرسي بعيد عن جوزها شوية علشان ميعرفش يعمل اللي بيعملة بعد العشا امل لمت السفرة وامجد طلب يغسل ايده مياده :: اتفضل امجد قام ومشي ورا مياده ودخلتة الحمام علشان يغسل ايده امجد دخل الحمام وقفل الباب وراه.. كان مزنوق مياه. وبعد ما خلص غسل ايده. وشاف كلوت امل محطوط علي المنشر اللي في الحمام
بعد ما خلص امجد خرج وكان رجب خرج وقعد في الصالة رجب :: خلينا هنا احسن يا امجد وانتي يا امول شغلي التليفزيون امل شغلت التليفزيون ودخلت جابت من المطبخ طبق حلويات كبير وقعدت معاهم سهرو تقريبا لغاية الساعة 12 بالليل وكانت سهرة مميزه جدا بالنسبة ل امجد اللي اخد علي امل وبقي طول الوقت يهزر معاها ويضحكوا. ورجب كان له دور محوري في التقريب بين صاحبة وبين مراتة بعد ما امجد مشي وامل دخلت المطبخ علشان تغسل الأطباق وتروق المطبخ خرجت ودخلت الحمام.. شويه وهي قاعده علي قعده الحمام اكتشفت ان الكلوت بتاعها مش موجود وان امجد اخد الكلوت بتاعها لما كان بيغسل ايده
امل خرجت وروقت اوضة السفرة والصالة وكان في اوضة النوم رجب مستنيها امل قلعت الجلبية وطلعت جنب جوزها رجب :: الليلة كانت حلوة مش كدة امل :: انت شايف ايه رجب :: انا شايف انك كنتي تجنني الليلة امل :: ياراجل..؟ دانا حتي كنت مكسوفة اني قاعدة بالجلبية دي قدامة رجب :: بالعكس دانا عشقت ام الجلبية دي جسمك فيها كرباج امل :: وانت شايف بقي صاحبك العزومة عجبتة رجب :: ده مشلش عينة من عليكي طول الوقت عينة منك وغير بقي انة مكنش بيتكلم غير معاكي امل :: ايوة اخدت بالي.. بس انت مكنتش غيران خالص؟ رجب :: احساس مذوج.. غيرة بالمتعة امل :: مش عارفة تيجي ازاي دي ؟ رجب :: تعرفي انا الليلة عايز انيك فيكي للصبح امل :: اشمعني ؟ رجب :: مانتي عارفة امل :: لا حابة اسمع منك رجب :: علشان رجب طول الوقت كل ما كنتي تقومي كان بيبص علي طيزك.. وده خلاني في قمة دياثتي امل :: طيب انا هخليك تتبسط اكتر رجب :: ابسطيني امل :: مش لما تبسطني انت الأول رجب :: مش فاهم امل :: لا انت فاهم.. وبعدين تعالا هنا صحيح ايه اللي كنت بتعملة معايا ده واحنا بناكل رجب :: هههههه كنت عايز اهيجكك امل :: انت مجنون انت كنت عايز تفضحنا رجب :: طيب قوليلي هتبسطيني ازاي امل :: مانا قولتلك. علشان ابسطك لازم انت كمان تبسطني رجب :: انا مستعد اعما اي حاجة امل :: مانت هتعمل.. انا عايزة 100 جنيه علشان مش معايا فلوس رجب :: ده استغلال بقي ههههههه امل :: مش عايز تستمتع ؟ انا لازم استغلك بقي رجب :: ماشي من حيث المبدأ موافق.. وياستي كل ما هتعملي حاجة تبسطني هديكي فلوس بس بشرط امل :: احا. لا ياحبيبي انت متشرطش عليا رجب :: لا ده شرط بسيط كل اللي عايزه منك انك تكوني معايا صريحة.. مثلا يعني. روحتي السوق تشتري حاجة.. حد عمل معاكي حاجة.. او حصل معاكي حاجة زي ما حصل قبل كدة بينك وبين احمد السباك.. عايز اعرف كل حاجة وبصراحة امل فكرت شوية.. موافقة بس انا كمان ليا شرطي اي حاجة اطلبها منك متقولش لا رجب :: بس كدة من عنيا.. فرحينب بقي امل :: لا.. ايدك علي 100 جنيه الأول رجب :: هاتي المحفظة بتاعتي من درج التسريحة امل قامت جابت المحفظة.. اتفضل ياسيدي رجب :: خدي ياستي ادي ال100 جنيه امل اخدت 100 وراحت شالتها في البوك بتاعها ورجعت تاني نامت جنب رجب وقالت بص ياسيدي. لما انا قومت وانت عمال تحسي علي فخادي وكنت عايز تلعب في كسي رجب :: ايوة قمتي علشان ابطل لعب امل :: ايوة فعلا بس واحنا بناكل افتكرت موقف السباك لما شاف الكلوت بتاعي وهاج عليه مانا حكيت ليك رجب :: ايوة فعلا حصل امل :: فكرت شوية ان امجد اكيد هيدخل الحمام ويغسل ايده.. فانا روحت مطلعة كلوت من بتوعي من الغسيل وحطيتة له جنب الفوطة رجب :: ياديني علي دماغك.. وهاج علي الكلوت مش كدة امل :: ده هاج وهاج وهاج لدرجة انة اخد الكلوت رجب :: احاااااا.. انتي بتتكلمي جد.. يبقي زمانة دلوقت بيضرب عشره عليه.. انا زبري ولع امل :: تعالي بقي اطفي نار زبرك ده امل راحت نازلة علي زب جوزها وطلعتة من البنطلون


( الشروال ) وبقت عمالة تمص فيه رجب :: انتي نفسك تتناكي من امجد امل :: ممممممممم ممممممم سبني امص زبك ده ممممممم رجب :: انا هتجنن واشوفك وانتي بتتناكي.. مش كفاية مشفتكيش مع احمد امل :: انت نفسك امجد ينكني ؟ رجب :: يالهوي لو ده حصل.. اووووووف ده هيبقي يوم ميتحسبش من عمري امل :: وعايزه يعمل فيا ايه رجب :: الأول اكون انا موجود في مكان مداري امل :: ايوة. تكون مستخبي ورا الستارة دي رجب :: ايوه واشوفة وهو ماسكك وحضانك وعمال يقفش في بزازك وشفايفة بتاكل في شفايفك امل :: ياررريت.. وزبه يحك في كسي وهو ذانقني علي الدولاب رجب :: انتي نفسك يحك زبه فيكي امل :: ايووووووه.. عايزه احس بزبه وهو واقف علي كسي وهايج عليا وعايز ينكني رجب :: انا مش مصدق ان امل حبيبتي بقت كدة امل :: البركة فيك يا معرص اوووووووف.. زبك جميل اوووي النهاردة رجب :: علشان انتي ممحونة اووووي النهاردة امل :: انا عايزة اتناك اوووي. قوم يلا نكني يامعرص رجب :: انا هخلي امجد هو اللي ينيكك يا لبوة امل :: ياريت ياحبيبي ياريت..شد حيلك انت وخليه يجي ينكني قدامك رجب :: يعني انتي مش هترفضي لو ده حصل امل :: وارفض ليه ما انت اللي هتخليه ينكني ومش هعمل حاجة غصب عنك رجب :: انا بحبك اووي وياريت تفضلي علي طول كدة امل :: طب يلا بقي نكني رجب قام وقلع هدومة وهي قلعت كلوتها والسنتيان وبقي عمال ينيك فيها وهي شغالة تسخن فيه بكلامها وتديثة اكتر واكتر لغاية ماجاب لبنة في كسها وراح نايم في حضنها عريانين ملط
صحيت بالليل علي رسالة من ميادة اللي قالتلها انها وحشاها اوي ونفسها تتكلم معاها لكن امل علشان كانت يدوب راحت في النوم اتأسف ليها وقالت ان جوزها صاحي ومش هينفع. وقفلت الفون وكملت نوم


........... ميادة :: بصوت واطي يابنت الوسخة محمد :: ياحبيبتي فيه ايه مياده :: الجزمة اللي اسمها امل. بكلمها واتس علشان نسهر مع بعض ونتكلم وندردش لقتها بتقولي مش هينفع علشان جوزها صاحي محمد :: مايمكن فعلا مش عارفة تتكلم ميادة :: يمكن.... وسرحت شوية وقالت اناخايفة لتكون ندمت علي كلامها معايا واكوم خسرتها محمد :: لا مأظنش ميادة حطت التليفون علي المخدة وقالت لجوزها انا مخنوقة هطلع اتفرج عالتليفزيون محمد :: طب ما الحس رجليكي احسن ميادة :: لا مليش مذاج.. اتعكننت محمد :: خلاص يا حبيبتي ايه رئيك نشغل فيلم سكس نتفرج عليه يمكن يحيلك مذاج مياده :: لا انا هخرج بره شوية مياده خرجت وهتتجنن عايزة تمارس السحاق مع امل شات وبعد ما تأكدت ان جوزها محمد نام دخلت جروب السكس اللي بتدخلت ونقت واحدة من اللي هناك وسهرت معاها تمارس السحاق وبعد ما شبعت راحت قومت محمد وكملت معاه السهرة لغاية ماجاب لبنة في كسها ونارها بردت



الجزء التاسع................



امل قامت من النوم وكان يوم الجمعة صحيت متأخر وهي ما بتصدق الجمعة والسبت يجوا علشان تاخد اجازه من الصحيان بدري وروحان المدرسة مع محمود ابنها قامت عملت الفطار وجهزته وصحت رجب علشان يفطر وياخد العلاج بتاعة رجب :: هي الساعة كام دلوقت امل :: الساعة 10 رجب :: محمود صحي ولا لسة نايم امل :: قومت لقيتة فاتح الكمبيوتر وبيلعب عليه يلا بقي علشان تفطر رجب :: ماشي هدخل بس اغسل وشي واخرج نفطر مع بعض امل :: انا اكلت سندوتش كدة افطر انت بألف هنا جرس الباب ضرب رجب :: شوفي مين علي الباب امل كانت لابسة الكلوت والسنتيان بس. لبست فوق منة الروب وراحت بصت من العين الحسرية لقت امجد اللي علي الباب بره ظبطت الروب وبعادت مابينة علشان بزازها تكون باينة وبعدين فتحت امجد :: صباح الخير يا ام محمود امل :: صباح الفل يا امجد.. اتفضل رجب صاحي في الأوضة امجد :: معلش يا ام محمود كل شوية طالع كدة بس انا جايب الايراد بتاع المحل بتوع اليومين اللي فاتو امل :: لا متقولش كدة انت تنورنا في اي وقت امجد :: **** يخليكي.. بس هستأذنك ادخل الحمام معلش امل :: اه اه اتفضل امجد دخل الحمام وبعد دقايق خرج وامل دخلتة عن رجب شوية امل افتكرت الكلوت بتاعها ممكن يكون امجد جابة دخلت الحمام ولقت توقعها صح. وان امجد جه مخصوص علشان يرجع الكلوت مسكتة وكانت المفاجئة الكلوت بتاعها غرقان لبن ناشف ولبن لسة سخن بصباعها بقت بتلمس اللبن لقتة لذج قلعت الكلوت بتاعها وقعدت علي قعدت الحمام وبقت بتمسح اللبن بتاع امجد اللي علي الكلوت بتاعها في كسها وعلي ما خرجت كان امجد مشي اخدت الكلوت وراحت لرجب وقفلت عليهم باب الأوضة علشان محمود ابنها ميدخلش عليهم امل :: ايدك علي. 100 جنيه رجب :: ايه ياولية مانتي لسة واخدة مني بالليل 100 جنيه امل :: احنا اتفقنا والاتفاق مفهوش رجوع ياحبيبي كل ما يحصل حاجة اقولك عليها ومخبيش مش كدة رجب :: ايوة بس امجد مخدش دقيتين هنا ومش ملحق يعني يعمل حاجة امل :: طب ايدك علي 100 جنيه وانا اوعدك انك لما هتعرف هتهيج اوي رجب حط ايده تحت المخده وطلع 100 جنيه من الفلوس اللي لسة مدهالة امجد رجب :: اتفضلي ياستي.. عارفك هتخربي بيتي ها قولي بقي شوقتيني امل :: استني بس لما اطلع علي السرير واخليك تشوف بنفسك امل طلعت علي السرير وقعدت قدام جوزها وفتحت رجليها وكسها لجوزها وقالتلة قرب. وشوف كده كسي غرقان ايه رجب قرب ولمس كسها بصباعة لقاه لذج وعرف اللي علي كسها ده مني ذكري ( لبن ) رجب :: احاااااااا.. طب ازاي.. ده لبن صح ؟ امل :: ايوة.. لبن صاحبك امجد رجب حس بهيجان عمره ماحس بيه قبل كدة. وزبه وقف بطريقة بنت متناكة وكأن زبه في لحظة بقي عباره عن قطعة حديد انا مش فاهم.. لبنة ازاي جه علي كسك ؟ امل طلعت من جيب الروب بتاعها الكلوت بتاعها صاحب اول ماجه طلب يدخل الحمام ولما خرج ودخلك انا دخلت علشان توقعت انة جاب الكلوت.. ولما مسكتة لقيتة زي ما انت شايف كدة.. صاحب كان هايج علي الكلوت بتاعي وجابهم عليه.. وشكلة كدة قاصد يعرفني علشان اللبن ده لسة هو منزلة علي الكلوت قبل ما يجي علي طول رجب مقدرش يتحكم في نفسة وحط صنيه الأكل علي الكوميدينوا ومسك امل وفضل يبوس فيها ويمص في شفايفها وراح طالع فوق منها وفضل ينيك فيها لغاية ماجاب لبنة في كسها علي لبن صاحبة امجد


بعد ما رجب جاب لبنه في كس مراتة امل امل قامت ولبست هدومها وهي في قمة النشوة وانها اول مرة تحس بالاحساس الجميل ده لبن امجد برغم انة ملمسهاش ولبن جوزها والأتنين اختلطوا ببعض في كسها وحست انها عايز تتكلم مع مياده وتصارحها بكل حاجة وتاخد رائيها في موضوع امجد وازاي تخليه ينكها امل اخدت تليفونها وخرجت قعدت في الصالة وكلمت ميادة واتس امل :: معلش يا ميادة امبارح مكنتش عارفة اكلمك علشان جوزي كان صاحي...........


مياده بتاخد شاور خرجت بعد ما خلصت وكانت لافة الفوطة علي جسمها ومحمد جوزها مكنش لسة جه من الشغل بتاعة راحت الأوضة وسرحت شعرها ولبست بضي وشورت وخرجت مسكت تليفونها لقت امل بعتالها رسالة ميادة :: لا ياحبيبتي ولا يهمك انا بصراحة كنت هموت واتكلم معاكي امل :: معلش كان غصب عني. المهم انتي عاملة ايه ميادة :: انا كويسة ياامل.. ايه اخبارك مع جوزك امل :: تمام ميادة :: ايه مفيش جديد بينكم ؟ امل :: جديد ازاي ؟ ميادة :: يعني تطورات.. انتي مثلا مفكرتيش خالص تعملي علاقة بجد مع حد غير جوزك امل :: بصي مش عارفة اقولك ايه بس محصلش يعني حاجة فعليه تخليني افكر. كل اللي بيني وبين جوزي مجرد خيالات ميادة :: طيب ايه رئيك في كل اللي كنا بنعملة شات مع بعض.. عجبك ؟ امل :: بصراحة اه. الاثارة كانت رهيبة ميادة :: ممكن اتصل بيكي ونتكلم صوت احسن من الكتابة امل :: معلش مش هينفع علشان جوزي عيان بقاله يومين وقاعد في البيت خلينا نتكلم بالكتابة احسن ميادة :: ماشي ياحبيبتي.. يعني نفسك تجربي ده في الحقيقة امل :: بصي هو انا منكرش اني استمتعت جدا وتخيلت طبعا وده اثرني بشكل رهيب.. لكن في الواقع مأظنش هيكون عندي الجراءة اعمل كدة ميادة بس انا مش هسيبك اصلا دانا هاكل شفايفك اكل وامسك بزازك دول اكلهم واشبع من حلماتك رضاعة ومص امل :: اه صحيح نسيت اقولك ان جوزي كلم صاحب شقة عندنا في البيت بيوضبها وهتخلص كمان شهر ميادة :: ياخرابي ده احلي خبر.. ياريت تكون عندكم في البيت.. دانا هبقي مرزقة بقي امل :: اه بس هتتأجر مفروشة ميادة :: ماهو ده بالظبط اللي احنا طالبينة امل :: بصي انا بصراحة فيه موضوع كدة حابة اخد رئيك فيه ميادة :: خير ؟ فيه واحد شغال مع جوزي في المحل وصاحبة اوي ولحظت انة بيبص علي جسمي كتير.. عليا من ورا.. وانا ماشية.. مياده :: حلووو كملي كملي انا ولعت من قبل ما اعرف تفاصيل امل :: المهم الراجل ده طلق مراتة من فترة صغيرة وعلشان معندوش مكان يبات فيه بقي بيبات في المحل بتاع جوزي.. وطبعا جوزي عزمة مره عندنا في البيت في الأول وبعد كدة بقي بيخليني اغسل هدومة وكده ميادة : ايوة وبعدين امل :: في مره اخدت الهدوم من جوزي وروحت حطتها في الغسيل لحظت ان بوكسر من بتوعة غرقان لبن.. مش ناشف. ده كان لسة طازه يعني جابهم علي البوكسر وحطة في الكيس واده لجوزي انا بصراحة شكيت انة قاصد ميادة :: ايوة فعلا عندك حق امل :: المهم جوزي تعب من يومين والراجل بصراحة وقف معانا وكان معانا في المستشفي وجوزي عزمة علي العشا امبارح بالليل وبعد ما اتعشي دخل الحمام علشان يغسل ايده انا كنت سايبة كلوت في الحمام دخلت بعده لقيت الكلوت اختفي ميادة :: اوووووبا.. ده كدة هايج عليكي والراجل ده عايزك امل :: مانا تأكدت من ده.. النهاردة الصبح جه بحجة انة جايب ايراد المحل لجوزي وقبل ما يدخل لجوزي الاوضة. قالي عايز يدخل الحمام.. مع انة كان لسة جاي من المحل والمحل فيه حمام ميادة :: ايه سرق كلوت تاني امل :: لا ده رجع الكلوت بتاعي.. وغرقان لبن بردو وطازة ميادة :: يالهووووي تعرفي انا هجت موت.. ياريتة كان صاحب جوزي. و**** كنت اغتصبتة
امل :: مانا عايزة اعرف انا المفروض اعمل ايه هو اكيد عارف اني اخدت بالي ان الكلوت مش موجود وتاني يوم بردو اكيد هكون اخدت بالي من اللبن اللي فيه.. انا المفروض اعمل ايه
ميادة :: بصراحة حاجة مهيجة فشخ خدي رقم تليفونة بالطريقة من تليفون جوزك امل :: معايا لاني كلمتة لما جوزي تعب وراح معانا المستشفي ميادة :: خلاص ابعتيلة علي الواتس وقولي له انك عرفتي انة هو اللي اخد الكلوت بتاعك. وانك شوفتي اللي عملة فيه وانك كان ممكن تقولي لجوزك بس علشان انت جدع ووقفت معانا انا مش هخسرك جوزي وعاتبيه امل :: طب لما اعمل كدة ما ممكن هو يخاف مياده :: ماهو لازم يخاف ويحس انك مش شىرموطة وانتي بقي تتعاملي معاه عادي وتخلي جوزك يعزمة تاني وتالت ورابع وبعد كدة تبتدي تخليه يتعلق بيكي بطريقتك بقي امل :: ماشي ميادة :: هو حلو يابت امل :: اه هو ابيضاني كدو وفيه شعر ابيض وجسمة حلو ميادة :: شكلك عايزة تتناكي منة امل :: ههههههه بت بطلي قلة ادب ميادة :: تبقي عايزة يا وسخة.. بصي ياحبيبتي انا هقفل دلوقت علشان نازلة اشتري شوية طلبات من السوبر ماركت وراجعة امل :: ماشي
مياده قامت لبست عباية من بتوعها ونسيت خالص انها لابسة كلوت فتله من تحت العبايه ومحستش بده غير وهي في الشارع.. والهوا كان بيخبط في كسها وطيزها طول ماهي ماشية
السوبر ماركت مكنش بعيد عن البيت وصاحب السوبر ماركت ده كان معروف للكل ان عينة زايغة وبتاع نسوان وله فضايح كتير بسبب الموضوع ده مياده حست وهي في الشارع انة كل الناس بتبص عليها وعلي رجرجة طيزها الملبن دخلت اشترت السوبر ماركت وصاحب السوبر ماركت صايع عرف علي طول انها مش لابسة كلوت وهاج عليها ولأنة جريئ ومش بيخاف بسرعة راحلها وهي بتوطي تجيب كيس اريال من الرف اللي تحت.. راح خبطها بأيده في طيزها عملت نفسها مخدتش بالها وده خلي صاحب السوبر ماركت يتجرأ ويرجع تاني كانة كان بيجيب حاجة من جوه المحل واول ما بقي وراها راح ظرفها بعبوص ابن متناكة خلاها وقفت وكأنها مخضوضة لكنها متكلمتش ربع كلمة وخرجت بعد ما دفعت الحساب وهي مش مصدقة اللي حصل وحاسة باحساس رهيب وحلفت ما هتخرج تاني ببنطلون وهيبقي كل خروجها يابالكلوت بس يا من غيرو مياده روحت البيت وهي مبسوطة وحاسة بروعة التجربة مياده اول ما جوزها جه من المدرسة وجاب طبعا البنات معاه كانت بتعملهم الغدا
بعد ما محمد اكل وشرب الشاي كان قايم علشان يدخل ينام شوية مياده :: محمد في حاجة حصلت وعايزة احكيلك عليها محمد :: حاجة ايه ؟ ميادة :: النهاردة نزلت اشتري شوية حاجات كدة من السوبر ماركت وكنت مستعجلة ونسيت خالص البس شوت او فيزون تحت العباية محمد :: خخخخخخخخخ احا يعني نزلتي بالكلوت بس ميادة :: انت بتشخرلي ؟

محمد :: ازاي تنزلي اصلا كدة

ميادة :: احا ده علي احساس انك بتغير نيك عليا وانك مش عايز كدة اصلا محمد :: طب حقك عليا انا معرفش عملت كدة ليه خلاص متزعليش وحقك عليا وادي راسك ابوسها ميادة :: بص يا محمد انا بعد الشخرة دي مش هنزل تاني كدة ومش عايزة انزل مصر ولا انت كمان هتلمسني بعد كدة محمد :: لا ابوس ايدك متزعليش مني وحقك عليا واحكيلي بقي حصل ايه

ميادة :: محصلش حاجة. وياريت منتكلمش تاني في الموضوع ده ميادة اتصدمت من رده فعل محمد جوزها ومكنتش متخيلة ابدا انة هيعمل كدة ويسترجل وكانت فاكره انها اول ما هتقولوا هينزل تحت رجليها ويترجاها علشان تحكي له حصل ايه خصوصا انة عارف ان صاحب السوبر ماركت ده بتاع نسوان والحقيقة ان محمد اول مرة يتحط في تجربة حقيقية.. كل اللي كان بينة وبين مراتة مجرد تخيلات مش اكتر. وكان مهيئ نفسة بالخطوات الجريئة تكون في مصر وهو مكنش غيران عليها زي ما مياده افتكرت.. لكنة اتصرف كدة علشان الموضوع جه له مفاجئ وخاف من جواه تكون مياده بتختبره ميادة قامت وسابت محمد ودخلت اوضة بناتها ومحمد زعلان جدا من تصرفة مع مراتة. وكان من جواه عايز يعرف مياده لما عملت كدة ايه اللي حصل من صاحب السوبر ماركت.

لكنة عارف ان شخصية ميادة قوية ولما تقول شئ مش بترجع فيه.. وطبعا بقي حاسس بالخيبة والرعب انها ممكن فعلا متنزلش مصر وكل اللي كان مخطط له يحصل يبوظ بسبب غباء تصرفة


.............
امل كل ما تكتب رسالة ل امجد زي ما مياده قالت ليها وقبل ما تدوس ارسال تمسحها شعور بالخوف والقلق ومبين الرغبة في اخذ خطوة للأمام وما بين انة مينفعش لانة صديق جوزها ومش عايزة تخليه يبص لجوزها بصة مش كويسة او يبص ليها بصة مش تمام. وفضلت علي الحال مش قادرة تبعت له وفي الاخر مبعتتش حاجة
تاني يوم الصبح كان ميعاد كشف رجب عند دكتور الانف والأذن والحنجرة وكان رجب بقي قادر يمشي علي رجليه بسبب العلاج اللي بياخده وامل مكنتش ناوي تقول ل امجد. انها رايحة المستشفي لكن فوجئت ان امجد بيتصل بيها علي تليفونها الصبح وهي بتلبس امل تنحت كدة وهي ماسكة الفون ومستغربة رجب :: مالك متنحة كدة في التليفون ومش عايزة تردي امل :: هو انت تليفونك مقفول ؟ رجب :: بص علي تليفونة لقاه مفتوح.. لا تليفوني مفتوح.. ليه مين اللي بيتصل بيكي امل :: ده صاحبك امجد.. غريبة بيتصل عليا ليه امجد :: طيب ردي عليه وشوفيه عايز ايه يمكن اتصل عليا وتليفوني غير متاح امل :: ردت بسرعة قبل ما الرنات تخلص الو ايوة يا امجد.. امجد :: انا اسف اني بتصل عليكي بس بتصل علي رجب تليفونة بيديني غير متاح امل :: لا ولا يهمك انت تتصل في اي وقت امجد :: طيب انتوا فين دلوقت امل :: في البيت له في حاجة ؟؟ امجد.:: هو مش المفروض انكم هترواحوا المستشفي النهاردة.. نسيتوا ولا ايه امل بصت علي جوزها اللي كان بيسمع المكالمة ومستني لما تخلص علشان يشوف امجد عايز ايه لا احنا فاكرين متقلقش وبلبس اهو ونازلين رايحين امجد :: طيب اطلع اسنده معاكي ولا هو بقي قادر يمشي علشان انا تحت البيت امل :: لا خليك انت مش عايزين نتعبك ورجل بقي قادر يمشي امجد :: طيب انا روحت حجزت دور ومستنيكم دلوقت تحت بالتاكسي امل :: **** يخليك يا امجد. مكنش له لازمة خالص التعب ده امل بعد ما قفلت مع امجد صاحبك بيقول اتصل بيك وتليفونك غير متاح وهو دلوقت مستني تحت بالتاكسي علشان نروح المستشفي رجب :: هههههههه بيتلكك علشان يشوفك ويكلمك طيب البسي وانا ستناكي في الصالة


امل لبست ولبست محمود ابنها علشان مكنش عنده مدرسة ومش هينفع تسيبة في البيت لوحدهم ونزلت هي وجوزها ومحمود ابنهم وراحو المستشفي مع امجد. وبعد ما رجب كشف والدكتور طمنهم. وقال ان الحالة بتتحسن بالعلاج بس فيه مياه ورا طلبة الأذن وهي اللي عاملة الالتهابات دي وبالعلاج هيبقي كويس امل ورجب وابنهم وامجد مشيوا من عند الدكتور ورحو البيت. وامجد راح فتح المحل


رجب :: شوفتي امجد عنيه كانت عاملة ازاي عليكي امل :: ايوة شفت وايده كمان خبطتني كام مره واحنا ماشيين رجب :: احا.. انا مخدتش بالي امل :: ايوة ما هو كان بيعملها من تحت لتحت لما كان بيلقيك مش باصص ناحيتنا عملها واحنا ببنزل من التاكسي والمره التاني وانا داخلة معاك عند الدكتور رجب :: انا كدة زعلت اني مخدتش بالي امل :: بقولك ايه انا متأكدة ان امجد قاصد ياخد الكلوت بتاعي وعارف اني هعرف انة هو اللي اخدو ولما رجعة غرقان لبن كان قاصد صح؟ رجب :: في الغالب ايوة امل :: طيب هو هيفهم سكوتي ده ايه.. يعني لو انت مكانة هتفهم ده ايه رجب :: مش عارف بصراحة بس ممكن يفتكر انك مخدتيش بالك طالما ساكتة امل :: وممكن اكون اخدت بالي وراضية مش كدة؟ رجب :: مأظنش انة هيفكر فيكي كدة بس ليه بتسألي في حاجة في دماغك امل :: انا بفكر ابعتلة رساله علي الواتس واقولة اني اخدت بالي في اليوم اللي اخد فيه الكلوت وقلبت عليه الحمام.. وانة لما جه تاني يوم الكلوت رجع وفيه لبنة. واقوله اني مرضتش اعمل مشكلة ولا اقولك وانة يحترم صاحبة اللي دخلة بيتة ومبيتة في المحل بتاعة رجب :: لا طبعا كدة هو هيسيب المحل خالص امل :: طيب اعمل ايه انا محتارة رجب :: متعمليش حاجة.. انا متأكد انة هيحاول يقرب منك.. انتي بس سيبي الحبل له. وجاريه لغاية ما نشوف بعد كدة هنعمل ايه امل وقفت حيرانة مش عارفة المفروض تسكت زي ما جوزها بيقولها ولا تتكلم زي ما ميادة طلبت منها لكن حيرة امل مستمرتش كتير بالليل بعد ما رجب نام امل قررت انها لازم تكلم امجد وفعلا بعتت لة رسالة علي الواتس امجد انت صاحي شوية بتاع عشر دقايق كان امجد اخد باله من رسالة امل امجد :: ايوة يا مدام امل امل :: معلش ان كنت بكلمك متأخر كدة او صحيتك من النوم امجد :: لا ابدآ انا كنت باخد دوش ولسة منمتش خير في حاجة ؟ امل :: بص انا فكرت كتير جدا قبل ما اكلمك وفيه حاجة انا محتاجة فيها رد ضروري انا مردتش اعمل مشكلة واظن انت عارف كويس انا بتكلم عن ايه.. انا قدرت وقفتك جنب جوزي اللي هو صاحبك ومش عايزة اعمل مشكلة وحط تحت مش عايزة اعمل ليك مشكلة مليون خط انت ليه عملت كدة؟ وياريت متقولش عملت ايه علشان انت عارف كويس انت عملت ايه خمس دقايق وامجد يكتب ويرجع يمسح اللي كتبة ولما لقي نفسة مش عارف يرد او حتي هي ادتلة فرصة يكدب امجد :: طيب بجد حقك عليا انا معرفش انا ليه عملت كدة امل :: لا انا بقي عايزة اعرف انت ليه جاتلك الجراءة انك تاخد ملابسي الداخلية من الحمام. وترجعها تاني يوم.

وانت عارف انت رجعتها ازاي عايزة افهم. انت ليه عملت كدة بالجرأة دي انت شايفني ست شمال وهقبل بكدة ؟ امجد :: وحيات **** ما ده اللي جه في دماغي كل الحكاية ان الشيطان لعب في دماغي وانا عارف انك ست محترمة وجزمتك فوق راسي انا معرفش ايه اللي حصلي لما شفت... ومعرفش اخدتة ازاي.. انا بجد اسف ليكي وعارف اني مهما اتأسف مش هينفع امل :: طب ولما سرقتة.. ازاي تسمح لنفسك تعمل فيه اللي عملتة.. تقبل ان طليقتك كان يتعمل في حاجة من حاجاتها كدة.. انا بجد كنت بتعبرك اخو جوزي. يعني زي اخويا امجد :: انا عارف ان غلطتي كبيرة.. انا هسيب المحل اول ما رجب يسترد عافيتة وامشي خالص بس ابوس ايدك بلاش تخلي صاحبي يكرهني امل مردتش تاني عليه وكانت قلقانة جدا ان امجد فعلا يسيب المحل ويمشي وكلمت ميادة بسرعة وحكت ليها كل اللي دار بينها وبين امجد.. وميادة قالت. حاولي بالطريقة تخلي جوزك يعزمه علي العشا وانتي اتعاملي معاه عادي. ويمكن كمان تتعاملي معاه احسن من العادي علشان يشيل الفكرة دي من دماغة


.............
ميادة في اوضة النوم مع بناتها علشان قالبة علي محمد جوزها وبتكلم امل واتس مياده :: ايوة يابنتي لازم تخلي جوزك يعزمه امل :: ماهو ممكن يرفض بالشكل ده انة يجي.. هيخاف يحط عينة في عيني خصوصا اني اديتلة جامد مياده :: لا متخفيش هو طالما عمل اللي عملة في الأندر بتاعك يبقي هيموت عليكي وهيجي
محمد في الأوضة بتاعته عمال يلف ويخبط ايد ويفرك في نفسة عايز يروح يصالح ميادة ويبوس رجليها علشان تسامحة وخايف انها تعند اكتر وكل شوية يقعد علي السرير ويرجع يتمشي في الأوضة ومش عارف يتصرف ازاي.. لغاية ما قرر انة يروحلها اوضة البنات وينزل تحت رجليها ويترجاها تسامحة


محمد :: انتي صاحيه يا ميادة ميادة :: اه صاحية عايز ايه محمد :: طب ممكن نتكلم شوية.. انا مش عارف انام وانتي زعلانة مني وجاي علشان اصالحك ميادة :: يا محمد البنات نايمة من فضلك سبني واخرج محمد.:: انا مش هخرج وهنزل ابوس رجلك وافضل تحتها يكش للصبح المهم ترضي عني مياده :: تعالا ندخل اوضتنا مينفعش البنات يصحوا ويشوفوا باباهم كدة محمد ومياده راحو الأوضة ومياده قعدت علي السرير ومحمد قعد جنبها ومسك ايديها علشان خاطري انا حاسس نفسي مخنوق اوي اني زعلتك ميادة :: انت بتشخرلي انا يامحمد.. محمد :: حقك عليا وانا اسف.. انا بجد مش عارف عملت كدة ليه ميادة :: انا اللي كنت فاكرة نفسي جاية اقولك علي حاجة هتبسطك محمد :: انا فعلا غلطت ومن حقك تزعلي.. بس بلاش تزعلي مني علشان خاطري ميادة :: ماشي يامحمد خلاص هعتبر اللي حصل ده كأنة محصلش محمد :: بجد. يعني خلاص صافي يالبن ميادة :: حليب ياقشطة محمد :: طيب ممكن اطلب منك طلب ده لو خلاص بجد مش زعلانة مني ميادة :: خير.؟ طلب ايه محمد :: ممكن تلبسي العباية علي الكلوت الفتلة عايز اشوف شكلها عليكي كان ازاي ميادة :: دلوقت ؟ محمد :: علشان خاطري عايز اشوف جسمك فيها كان باين للناس ازاي مياده قالت لجوزها حاضر بس اخرج انت بره محمد خرج وبعد خمس دقايق مياده خرجت بالعبايه ومحمد قاعد في الصالة عينة بتشوف كل حتة في جسمها عاملة ازاي طيزها كان بارزه جدا جدا وكان باين اوي انها نازلة من غير كلوت.. ولحم طيزها بهتز كانة بلونة مليانة مياه محمد هاج جدا عليها وقام راح حضنها من ورا محمد :: ايه ده!؟. معقول انتي نزلتي الشارع كدة مياده :: ايه... عجبتك العباية دلوقت محمد :: دانا اللي جوزك هجت عليكي امال الناس اللي شافتك كدة عملت ايه مياده :: رفعت حواجبها وحطت ايدها علي دقنها وقالت شوف انت بقي محمد :: اكيد صاحب السوبر ماركت اكلك بعنيه

مياده :: هههههههههههههه

محمد :: ايه. هو محصلش؟ مياده :: لا حصل.. بس ادب ليك مش هقولك مياده دخلت الأوضة علشان تغير العباية ومحمد زي العيال الصغيرة في ديلها بيتحايل عليها تحكيلوا حصل ايه في السوبر ماركت مياده غيرت ولبست قميص نوم لبني وفضلت بالكلوت الفتلة وراحت قاعدة علي طرف السرير حاطة رجل علي رجل ومبتسمة وهي شايفة محمد جوزها اللي مذلول ليها وعايز يعرف حصل ايه في السوبر ماركت مياده نزلت رجل من علي رجل ورفعتهم فوق السرير وفتحت فخادها وشاورت لمحمد ينزل علي ركبة ويلحس كسها محمد من غير ما يفتح بوقة نزل علي ركبة وبقي علي مرمي كس مياده.. فتح رجليها وقرب من كسها وباعد الكلوت عن كسها وبطرف لسانة وبقي عمال يلحس في كسها حطت ايدها علي دماغة ميلت براسها لورا وهي مغمضة عنيها وبتعض في شفايفها شوية وبدأت تتأوه وتتشرمط ومحمد شغال يمص زنبورها ويلحس شفرات كسها بشفايفة بعد ما استمتعت من لحس كسها قامت ومحمد لسة زي ما هو علي ركبة وراحت مفلئسة وبقت بتضرب بأيدها علي طيزها وتتأوه لغاية ما طيزها احمرت. رجعت بطيزها علي وش محمد. وبقت بتتمايل بيها شمال ويمين وهي فاتحة طيزها بأيدها محمد دخل بين فردتين طيزها يشمها ويلحس في الخرم ومياده عاملة زي الشرموطة وبتعض في شفايفها مياده :: الحس يا متناك.. الحس ياخول.. عارف اللي بتلحس طيزها دي.. اتبعبصت النهارده في خرمها.. الحس اووووي محمد ساب طيزها وطلع جنبها علي السرير انتي حد بعبصك النهاردة مياده :: ايوه يامتناك.. صاحب السوبر ماركت.. اداني حتة بعبوص.. يالهوووي خلي طيزي ولعت نار مياده :: مبسوط انك بقيت معرص رسمي يا متناك محمد :: انا هايج اوووووي اووووي بالذات وانا بتخيل وانتي بتتبعبصي في طيزك مياده :: طب قوم دخل زبك في طيزي.. دي بتاكلني من ساعتها وعايزة زب يريحها محمد قام وهي فلئست وراح ممشي زبه مياده :: يابن الوسخة.. يابن الوسخة.. دخلة يا متناك.. دخلة يلا بقي انا هايجة مووووت يلا يابن الشرموطة دخل زيرك في طيزي محمد حط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدخله براحة لغاية ما زبه بقي في طيزها ميااااده :: ايوووة كدة حلووو.. نكني جامد.. نكني اووووي.. اوووووف محمد :: انتي هاموتي خلاص علي زبر يفشخك في طيزك مياده :: ياريت يا محمد وانت يا حبيبي اللي تمسكة وتحطة في طيزي محمد ::/كمان انا اللي احطة بأيدي في طيزك يالبوة مياده :: ايووووه يا قلبي.. مش انت عايز تشوفني وانا بتناك.. تبقي تساعد اللي بينكني وتحط زبه فيا بأيدك محمد.:: لو ده هيبسط انا هعمل كدة.. مياده :: كمان ياخول.. نكني اووووي.. عايزه احس بزب راجل مش زب واحد متناك محمد :: مانا راجل يالبوه.. يا شرموطة. حتي شوفي طيزك واخده زبي وقافلة عليه ازاي مياده :: ايوه انت راجل.. بس راجل معرص وبتتناك في طيزك بالخياره اووووووووف اوووووف.. يالهوووي علي طيزي.. مولعة يابن المتناكة فضل محمد ينيك في الشرموطة مياده. ويفشخ طيزها لغاية ما قالت. شيلة يامعرص.. ونكني في كسي ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق ومحمد دخل بين فخادها وحط زبه في كسها رشق خخخخخخخخخخخ يابن المنيوكة.. كام مره اقولك تحطة في كسي براحة ايوه كده هو انا لازم اشخرلك ياعرص.. نيك براحة. ايووووه كدة.. جمييييييل اوووووي محمد :: زبي عاجبك ياشرموطة زبي.. يلا بقي انا هنام وانتي اتنططي عليه مياده :: نيك يابن الوسخة... نيك ياخول.. ااااااااه ااااااااه.. تعرف يا متناك انا لازم اخلي اختك شرموطة كدة.. واخليك تشوفها وهي بتتناك.. بس اصبر عليا ننزل مصر محمد :: يارررريت.. وتبقي انتي جنبها بتتناكي وتبوسيها في شفايفها مياده :: انت معرص كبير.. اااااخ ااااااااخ. كسي عايز زبر اكبر من زبرك يا معرص... اوووووف فضل محمد يدخل زبه ويطلعة ومياده تشتمه وتشخر لغاية ما جاب لبنة في كسها وراح نايم زي الخروف حنبها
مياده بقت تحط صوابعها في كسها وتاخد من اللبن وتحطة في بوقها وتمص صوابعها وايدها التانية بتفعص في بزاها



الجزء العاشر..............


امل :: قوم يارجب انا عملت ليك الفطار رجب قام وهو بيناوب وبيتمطع هي الساعة كام دلوقت امل :: الساعة داخلة علي 11 رجب :: ياااه دانا نومت كتير اوي طب مصحتنيش بدري ليه امل :: وهتصحي بدري ليه رجب :: خلاص بثي ذهقت من قعدة البيت وعايز افك عن نفسي وانزل المحل امل :: وانت هتقدر تنزل ؟ خليك نزلت. ومقدرتش ولا وقعت في الشارع من الدوخة استني كام يوم كدة علي ما تفوق وتقدر تسلب طولك رجب :: طيب حضريلي الحمام علشان اخد دوش امل :: ماشي..... يلا انت بس قوم وفوق كدة علي ما احضرلك الحمام
امل راحت حضرت الحمام لجوزها رجب وبعد ما اخد الدوش كانت حضرت الفطار وقعدوا يفطرو مع بعض امل :: علي فكرة انا كلمت رجب بالليل مقدرتش امنع نفسي وادتهملة جامد.. فلو ينفع تعزمة النهاردة علي العشا علشان هو عايز يسيب المحل بعد ماتخف وتقدر تقف علي رجليك رجب :: ليه كدة بس مانا قولتلك متبعتيش حاجة **** يستر بقي واقدر اقنعة امل :: لا هتقدر انا متأكدة انت بس اهم حاجة لو تتصل بيه لو رفض قول ده امل جابت طلبات الأكل وهتزعل.. وبعد كدة قوله انا هخلي امل تكلمك ومليش دعوة وتديني التليفون رجب :: خلاص نخليها بعد العصر علشان تكوني اشتريتي الطلبات
امل :: ماشي رجب :: بقولك ايه صحيح هو معقول احمد السباك من ساعة ماكان هنا اخر مره محاولش خالص يكلمك امل ارتبكت ومبقتش عارفة ترد تقول ايه خصوصا ان السؤال كان مفاجئ ليها ومكنتش متوقعاه ايه اه اا اا احمد لا خالص رجب :: غريبة مع ان المفروض يعني واحد هايج علي واحدة وقدر انة يمارس معاها وفي بيتها اكيد مش هيسبها.. امل :: طيب انا المفروض يعني اتصل بيه واقوله انت ليه مش بتيجي.. ولا المفروض ايه رجب :: ايه ياحبيبتي مالك.. اتعصبتي ليه. ده مجرد سؤال امل :: احنا اتفقنا لو حصل حاجة هاجي اقولك.. وياريت يحصل اهو علشان اخد منك اللي فيه النصيب ههههه رجب :: ماشي وانا موافق


............


الساعة اتنين محمد جه من المدرسة وجاب بناتة معاه وكانت امل قاعدة بقميص نوم خفيف وكا العادة مش لابسة كلوت من تحت وقاعدة بتكلم واحد اتعرفت عليه من جروب جنسي عالفيس وبتلعب في كسها.. واول ما حست بالباب بيفتح بسرعة شالت صباعها من كسها واتعدلت وقفلت المسنجر محمد :: مساء الخير ياعمري مياده :: مساء الفل ياحبيبي. ايه بناتي الشطار عملوا ايه في مدارسهم.. محمد :: ياستي استني لما البنات تاخد نفسها.. وهاتيلي شوية مايه اشرب مياده قامت جابت مايه لمحمد

وقعدت ها اروح احضرلكم الغدا محمد :: لا احنا هنتغدي بره مياده :: ايه ده.. اشمعني محمد ميل علي ودانها وبشويش علشان عايز اخرج معاكي وانتي من غير اندر مياده :: اها.. قولتلي.. امال اللي عملتوا قبل كدة كان لازمتة ايه محمد :: ماخلاص بقي اللي فات مات مياده :: ان كان كدة هلبس احلي طقم عندي محمد :: بصي هو انا نفسي تلبسي الفستان الاسود ده جامد عليكي وهيظهر الدنيا كلها ميادة :: لا الأسود مش زي الموف محمد :: ماشي.. لبسي بس البنات وانا هاخد دش كدة علي السريع وتكوني حضرتي ليا لبسي
محمد دخل ياخد الدوش ومياده حضرت له اللبس بتاعة. ورجعت لبست بناتها وهي علي ما خلصت لبس كان محمد قاعد مستنيها في الصالة


محمد ومياده والبنات نزلوا وراحو مطعم فخم وكانت مياده شيك اوي ولبسها المحزق اوي هياكل من طيزها حتة ومحمد ماشي مبسوط اوي وهو شايف لحم طيزها بيرجرج تحت الفستان الموف دخلوا المطعم طلب غدا... وبعد ما اتغدوا.


دخلوا كافيه شربوا واتبسطوا وعلي الساعة خمسة اخدها وطلع بيها يتمشي في شوارع المدينة كل هدف محمد انة يكفر عن الشخرة اللي شخرها لمراتة وكان عايز يثبتلها انة متحرر فعلا ويهمة جدا ان ميادة تكون متأكدة من ده علي الساعة 8 بالليل محمد ومراتة والبنات روحو البيت وميادة ل اول مره تحس انها مبسوطة اوي علشان حست انها بدأت تاخد خطوات عمليه نحو طريق التحرر الفعلي مش مجرد خيالات واوهام


مياده غيرت هدومها والبنات وبعدين نيمتهم ولبست احلي قميص نوم عندها وطلعت علي السرير ومحمد طلع جنبها محمد :: راضية عني يا قلبي ميادة :: اكيد.. انا النهاردة حسيت نفسي فعلا ملكة وانت كلبي الخاضع ليا محمد.:: وانا هفضل خدامك وخدام كسك وشهوتك يا احلي مياده في الدنيا مياده :: انت كنت حاسس بايه وانت عارف اني ماشية جنبك ومش لابسة اندر محمد :: كنت هايج اووووي وكان نفسي ابص ورايا علشان اشوف نظرات الناس علي طيزك مياده :: تعرف انا كنت حاسة اني ماشية عريانة وان الكل هايج عليا.. وكنت ببص طول ما انا ماشية علي الرجالة ونفسي يخدوني منك ويغتصبوني وانت تقف من بعيد تتفرج عليا وانا بتناك محمد :: ياخرابي لو ده حصل.. دانا هنزل تحت رجليكي ابوسها وعيني في عنيكي علشان اشوف المحن اللي فيهم واسمع اهاتها وهي بتخرج من بين ضلوعك ميادة :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت محمد :: نفسك في ايه ميادة :: نفسي اعمل شات مع راجل غيرك او اتناك فون وانت تكون جنبي وشايف محمد :: تصدقي فكرة حلوة اووووي ميادة :: طب نعملها ازاي دي انا معرفش محمد :: ممممممم.. مش عارف.. بصي انا هعملك حساب جديد عالفيس. وبعدها نشوف الصفحات السكس ونصتاد منها واحد ميادة :: لا انا عايزة اتناك من اخوك محمد :: مش عارف هو هيرضي يعمل كدة ولا لا عموما نعمل الحساب وتبقي تبعتي له رسالة ميادة ::برقت عنيها وقالت بجد موافق مياده خرجت من الفيس بتاعها وعملت حساب جديد بأسم رحيق انثي وبعتت ادد ل عصام اخو جوزها وفضلت مستنيه هي جوزها عصام يقبل الأد وفضلوا يتصفحوا الصفحات الجنسية وكانت مياده كل شوية تبص وتشوف عصام قبل الادد ولا لا ومحمد كل شوية يقولها كلمي. ده ومياده تقوله لا انا مذاجي اتناك من اخوك بعد شوية عصام قبل الاد ومياده بعتت له رساله ممكن اتعرف بيك وكانت المفاجئة ل محمد ان عصام كان زبون سهل المنال وعرف عن نفسة بسرعة.


وكان نايم جنب مراتة وعينة علي المحادثة اللي دايره بينهم فضلوا في تعارف بتاع ربع ساعة لغاية ما مياده قالت ل عصام انها هتتكلم معاه بصراحة وقالت انها ست متزوجة وانها بتعشق الجنس الكتابي وانها عايزة تمارس معاه عصام مكنش مصدق انها واحدة وقالها كدة انتي اشتغالة لو فعلا ست ومش بتكدبي اثبتيلي مياده :: طيب اثبتلك ازاي عصام :: اسمع صوتك مياده :: لا جوزي نايم جنبي وانا بكتبلك عصام :: خلاص معنديش مشكلة.. تقدري تبعتي صورة لجسمك واسمي مكتوب عليها ميادة بصت لجوزها ومحمد فضل متنح كدة ليها ومش عارف يتصرف ازاي اخوه بيطلب من مراتة يشوف جسمها.. مياده :: ايه ؟.. هتصرف ازاي محمد :: مش لازم عصام طيب ميادة :: انا نفسي في اخوك.. هتجنن واتناك منة محمد :: طيب مانا مش عارف المفروض نوافقة يعني مياده :: انت هتغير محمد : بصراحة غيره وفي نفس الوقت حاجة مثيرة جدا مياده :: طيب اصور له ايه ؟ محمد :: انتي اللي تقرري.. انتي وبس ميادة :: متأكد مش هتزعل ؟ ولا تاني يوم تتقمص محمد :: انا هجت فشخ من مجرد ما تخيلت انك هتصوري جسمك ل اخويا.. لا مش هزعل طبعا مياده :: خلاص اجري يا متناك هات قلم محمد راح جاب قلم ومياده طلعت بزها وخلتة كتب علي بزها الشمال عصام وراح مصورها بتليفونها من قريب كأنها مصورة نفسها مياده :: انا خلاص عملت اللي طلبتة.. بس مش هبعت الصورة غير لو وعدتنب انك انت كمان هتبعتلي صورة زبك عصام :: بس كدة.. غالي والطلب رخيص ثواني هدخل بس الحمام علشان اعرف اصورلك زبي مياده ومحمد كانوا بيبصوا لبعض ومش مصدقين التجربة الجديدة اللي بيعملوها ومنتظرين صوره لزب عصام اللي هتموت عليه ونفسها تتناك منة اوي شوية وعصام بعت رسالة انة خلاص صور زبه ابعتي الصورة بتاعتك ميادة بعتت الصورة ومفيش لحظات كان عصام باعت قلوووب وبوس وكلام غزل ل مياده خلاها دابت وبعت صوره زبه مياده اول ما شافت زب عصام اخدت التليفون في حضنها وفضلت تبوس في الشاشة وكسها بقي بياكلها مياده :: يالهووووي عليك وعلي زبك.. جميل اووي ده اكبر من زب المتناك اللي متجوزاه محمد بقي في قمة الهيجان الجنسي ونزل علي رجلين مياده وبقي عمال يبوس فيها ويلحس في صوابعها وهي بدأت تدخل في الجد مع اخوه وبقوا بيمارسوا مع بعض الجنس الكتابي لغاية ما عصام طلب انة عايز يشوف كسها وتكتب عليه بحبك ياعصام ميادة :: معرص محمد :: ايوة ياقلب المعرص مياده :: اخوك عايز يشوف كسي.. قوم يامتناك صور كس مراتك لزب اخوك.. يلا بسرعة يا خول محمد قام ومياده قالت له اكتب بحب ياعصام علي كسي محمد كتب فعلا وكان حاسس ان مراته هتتناك فعلا من اخوه مش مجرد دردشة مياده بعد ما اتصورت بعتت لعصام صورة كسها وفضلوا هما الأتنين سهرنين سهرة جنسية ومحمد بيلحس في كسها وناكها الزب التمام وبعد ما خلص وجاب لبنة.. مياده قامت واخدت تليفونها وخرجت في الصالة طفت النور وفضلت للصبح مع عصام بيتكلموا مع بعض في الجنس



............... في نفس اليوم الساعة تلاتة امل قالت لرجب جوزها يلا بقي اتصل علي امجد واعزمة وزي ما قولتلك لازم امجد يجي رجب اتصل فعلا باامجد رجب :: ايوة يا امجد.. انا تمام بخير. بقولك ايه النهاردة اعمل حسابك هتتعشي معانا لا لا مفيش اعذار خالص هتيجي يعني هتيجي مياده :: قوله اني بعمل في الاكل رجب :: سمعت امل بتقولك ايه!؟ بتقولك بتعمل الأكل وياك متجيش دي حالفة تطردني بره البيت لو مجتش.. لا معنديش اي اعذار.. يووووه بقي ما تسمع الكلام انا تعبان لوحدي ماشي هنستناك... سلام يا امجد رجب :: خلاص ارتحتي اهو جاي امل :: ايوة كدة تمام.. اروح انا بقي اعمل الاكل امل دخلت المطبخ وشغلت الراديو وبقت عمالة تغني ومذاجها رايق ومتسلطنة علي الأخر ولا كانها مستنية حبيبها و هتتناك منة الليلة وهي بتعمل اكل رن عليها احمد السباك عايز يقابلها لكنها قالت ان ابوها عندها وجوزها قاعد وعاملين عزومة ومش هينفع وبعد ما قفلت معاه قررت تبعت رسالة ل امجد وفعلا مسكت الفون وكتبت رسالة ل امجد لو مجتش عالعشا الليلة هزعل.. انا خلاص نسيت اللي حصل وسابت الفون علي المطبخ وكملت اللي بتعملة علي الساعة 10 كان كل الاكل خلص دخلت الحمام اخدت دوش وبعدين حضرت جلبية حلوة علشان تلبسها قبل ما يجي وعلي الساعة 11 كانت لابسة ومتزوقة وحاطة برفانها المثير ورجب اتصل بيه علشان يقفل المحل ويطلع الساعة 11.30 جرس الباب ضرب وامل راحت فتحت الباب امل :: كنت هزعل اوي لو مكنتش جيت امجد :: لا مقدرش وبتمني تكوني فعلا سامحتيني امل :: شاورت له وحطت صباعها علي بوقها يعني اسكت جوزي جوه امجد دخل وكان رجب مستنيه في الصالة رجب :: اتفضل يا صاحبي.. اتفضل بيتك امل :: انت منورنا يا امجد امجد :: **** يخليكي يا ام محمود امجد قعد وامل راحت المطبخ تحمر اللحمة وتغرف الأكل امل :: يا امجد يا امجد تعالي والنبي ساعدني بس نحط الأكل في اوضة السفره رجب :: لا هناكل هنا في الأرض قوم ياعم امجد ساعد اختك امجد :: امجد فعلا دخل المطبخ وهو بياخد الأطباق من امل كانت امل حاطة عينها في عنيه وكانا نظرات عيونها كلها حنيه ودفا وشهوة قبل ما ياخد منها اخر طبق امل قالت له امجد انا بجد مش زعلانة وياريت توعدني مش هتسيب المحل امجد :: وانا مقدرش بعد الكلام ده اسيب اخويا رجب امل :: يعني خلاص كلام بجد امجد :: اكيد بجد وابتسم واخد منها الأطباق وهو بيحط الأكل علي الأرض حتة حشيشة وقعت من جيب القميص بتاع امجد قدام رجب رجب :: ايه ده ؟ كدة السهرة هتحلو بعد العشا نلف سجارتين ونتكيف امجد :: ياعم مراتك تسمع رجب :: عادي ياعم انا اوقات بشرب قدامها حشيش متخفش.. يا امل يا امل.. امل :: ايوة ايوة جاية.. رجب :: بقولك امجد معاه حتة حشيش وانا بقولة اشرب معاك خايف منك امل :: ههههههه لا ياخويا رجب بيشرب احيانا كدة لما حد يديلة سيجارة.. بس انت تعبان يارجب مش هينفع رجب :: والنبي لو بموت طالما الحشيش حضر لازم اشرب امل :: هو كدة لو لقي سيحارة حشيش بيكون قاتيلها امجد :: ميغلاش عليك الصباع كله رجب :: ياعم هنشرب انا وانت مش هشرب لوحدي يلا مد ايدك.


يلا يا امل مدي ايدك بدأ رجب وامجد ومراتة يتعشوا..


بعد ما خلصوا اكل امجد بقي بيساعد امل في دخول الأطباق ورجب قاعد بيلف السجاير امجد قعد مع رجب بعد كل الاطباق اتلمت وامل في المطبخ بتعملهم دور شاي رجب لف اول سيجارة ولف التانية والتالتة والرابعة وامل قعدت معاهم تشرب الشاي ونظرات متبادلة من تحت ل تحت ما بين امل وما بين امجد... شوية وامجد ولع چيوان وبدأو في الشرب والضحك والهزار. ورجب قال ل مراتة قومي هاتي الكوتشينة من جوه رجب بدأ يشعر بتقل دماغة والشقة بدأت تلف بيه امجد :: امل الحقي جوزك باينة سافر مننا امل :: طب تصدق انا نفسي اوي اجرب المدعوء ده رجب كان فايق وحاسس بكلام امجد ومراتة لكنة. كان بايظ ودماغة بسبب المرض والحشيش مكنش قادر يقوم من مكانة امجد :: بصوت واطي. مش فاهم.. عايزة تشربي وجوزك قاعد امل :: ايوة عايزة اشوفة بيعمل ايه.. ايه بلا رجب :: طب و.. وبص علي رجب امل :: ولع بس وهات اخد نفس امجد ولع الچوان ل امل اللي اخدت نفس من هنا وراحت ماسكة صدرها وبقت بتكح جامد. وامجد ادلها كوباية ماية بسرعة امل صممت تاخد نفس تاني.. في التالت وبدأ بينها وبين امجد ضحك هستيري وهزار وصل انهم بيضربوا بعض باللأيد وفي وسط الهزار ده امجد سخن لما لقي امل نامت علي ضهرها من كتر الضحك وفخادها الملبن اللي زي الشمع بقت عريانة قدامة ايده راحت لفخادها بدون اردتة ورجب قاعد علي الأرض حاطط راسة علي الكنبة وشايفهم لكنة مش قادر حتي يتعدل ايد امجد بدأت تمشي براحة علي فخاد امل.. اللي بدأت تستسلم للمساتة وبعد ما كانوا بيضحكوا.. الهدوء عم ارجاء الشقة فضلت ايده في الحركة لغاية ما وصلت بين الفخاد.. عند كسها وطرف صباعة لمس شفرات كسها وعرف انها مش لابسة اندر من تحت وراح نايم فوق منها زي المجنون وشفايفة في لحظة كانت حاضنة شفايفها...


وهي كانت ضماه بأيدها وبتستمع بمص شفايفة ودعكهم بين شفايفها لحظات وكانت صوابع امجد بتدعك في كس امل اللي بدأت تتلوي تحت منة وتطلق العنان ل اهاتها الساخنة امجد قام وشال امل ودخل بيها الأوضة. اللي كانت قصاد رجب دخلها علي السرير وقلع هدومة وهي نامت في انتظاره وفخادها في انتظار سيفة المسنون يشق طريقة بينهم ويستقر بين شفرات كسها المولع قلع القميص والبنطلون وطلع علي السرير علي ايده وركبه وقرب منها لغاية ما بقي فوقها.. وايده بقت بتقفش في بزازها.. وهي ايدها من تحت بتدعك دعك في زبه اللي كان علي اخره رجب بره المنظر بدأ يخليه يفوق وهو شايف امجد صاحبة في الأوضة نايم فوق مراتة وعمال يقفش في بزازها واهاتها خلت زبه ينتفض ويقف زي المارد امجد مخدش باله ان الباب مفتوح ولا كان يعرف ان رجب صاحي وشايف اللي بيحصل بينة وبين امل اللي تحت منة هتاكل زبه بأيدها امجد قام وقلع البوكسر بتاعة وقلع امل القميص بتاعها ونزل بين وراكها يلحس في كسها ااااااااه اااااااااه.. اوووووووف اووووووووف جميل جميييييل خااااالص.. ااااااااااااااه لسان امجد بيتحرك ببطئ بين شفرات كس امل وهي بتتلوي وبتتحرك شمال ويمين مش قادره وراحت لافة رجليها حولين راس امجد علشان يفضل يلحس في كسها ويحرك لسة في كل جزء في فيه امل قامت من الهيجان وراحت طالعة فوق امجد ومسكت زبه وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه هنا جت عين امل في عيين جوزها اللي طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وهو شايف مراتة وام عيالة قاعدة علي زب صاحبة.. ودي اول مره يشوف فيها شرفة وهو بيتهتك قدامة عيونها كانت بتتكلم وسنانها بتعض في شفايفها من روعة الأثارة وكانت بتقول لجوزها بصوت مش مسموع.. بصوت لغة العيون.. شايفني وانا بتناك.. شايفني وانا قاعدة علي زب صاحبك.. مبسوط وانت شايف ام ابنك وهي ممحونة علي زب راجل تاني غيرك امجد قام وهو شايل امل علي زبه ونزل بيها علي الأرض وراح منيمها علي طرف السرير ونام فوق منها.. وبدأ في ادخال زبه بالكامل اااااااححححححححححح اححححححححححح نكني اوووووووي يا امجد.. خلي زبك في كسييييييي امجد :: انيكك وبس.. انا نفسي انيك كل حتة فيكي.. انتي متعرفيش انتي عاملة فيا ايه اصلا وبقي عمال يسحبة زبه براااحة اوووووي ويرجع يدخلة براحة... واهات امل مش بتنقطع ولا انفاسها بتهدا ورجب بره هايج علي حلم عمره اللي بيتحقق قدام عينة ومراتة مفشوخة نيك من امجد صاحبة امجد شال امل تاني وراح بيها علي الحيطة وذنقها بين الحيطة وبينة وهي متشعبطة بأيدها في رقبتة وبقي عمال يطلع وينزل بيها علي زبه وامل راحت واخدة شايفة بين شفايفها تمص وتتأوه رجب مقدرش يسيطر علي زبه وجاب لبنة بكمية كبيرة جدا وامل عمالة تبص عليه وهي متعلقة في رقبة امجد اللي من قلة النيك والحرمان كان هيفشخ امل بزبه ونزل بيها علي الأرض وزبه في كسها واصل لزورها وبقي عمال يدك زب دك فيها ويرزعة بعنف وامل تصرخ من المتعة لغاية ما جاب لبنة فيها وامل مكلبشة فيه وعمال تحضنة جامد علشان يخلي زبه جواها وينزل كل لبنة فيها

رجب عمل نفسة نايم وامجد بعد ما ناك امل كان عايز يمشي لكن امل مرضيتش وخلتة قاعد شوية وراحت قفلت الباب عليهم. والخول جوزها قاعد بره.. وفضلت تتناك من صاحبة لغاية ما حس انة خلاص مش قادر وانة جاب كل اللي في جسمة وبعد ما امل واجمد شبعوا من بعض امجد لبس هدومة ونزل وامل نامت علي السرير كسها غرقان لبن.. ورجب قام ونام في حضنها وهو مش مصدق انة اخيرا امل مراتة بقت شرموطة


الجزء الحادي عشر......................


تاني يوم الصبح امل قامت من النوم علي الساعة خمسة علي صوت منبه التليفون بتاعها وكانت نايمة عريانة ملط وجوزها رجب لسة نايم في حضنها وراسه علي صدرها قامت واتعدلت. ومسكت تليفونها قفلت المنبه وقعدت تفكر في اللي حصل بالليل بينها وبين امجد وهي بتفتكر كل اللي حصل بصت علي جوزها اللي نايم جنبها وافتكرت نظراتة ليها وهي علي زب صاحبة وقد ايه كان هايج من المنظر وهو ماسك زبه وبيضرب عشرة قامت وهي حاسة جسمها مكسر ومش قادرة دخلت الحمام وحست نفسها جعانة راحت عملت سندوتش وقالت في بالها مش ضروري اصحي محمود ولا اوديه المدرسة النهارده عملت كوباية شاي والسندوتش وخرجت قعدت في الصالة مفيش لحظات كان رجب هو كمان صحي لم حس بأمل مش نايمة جنبة رجب خرج رجب :: ايه ده انتي صحيتي ليه امل :: المنبه صحاني رجب :: اه صحيح دانا نسيت ان محمود عنده مدرسة.. هو لسة نايم امل :: لا ما انا جسمي مكسر ووجعني مش هوديه رجب :: ايوة صحيح من ليلة امبارح امل بصت لجوزها وكان جواها مشاعر مختلطة ما بين مشاعر السعادة والحزن والخوف والقلق. لانها اول مرة تحس ان جوزها رجب فعلا معرص مش مجرد كلام و اوهام وانة قدر يستحمل علي نفسة وعلي رجولتة ان يشوف مراتة بتتناك قدامة من غير حتي ما يخجل من نفسة رجب :: مالك بتبصيلي كدة ليه؟ امل :: ماليش.. اتبصت امبارح رجب :: اووووي امل :: طب كويس.. ايدك بقي علي 500 جنيه رجب :: احنا مش متفقين علي 100 امل :: لا يا حبيبي 100 دي كانت الأول.. اللي حصل امبارح ده مش اقل من 500 رجب :: لو كان صبر القاتل علي المقتول.. انتي تعرفي كنت ناوي افاجئك بأيه.. امل :: ايه ؟ رجب :: لا خليها بالليل انا عاملك مفاجئة حلوة امل :: ماشي بس بردو هاخد منك 500 جنيه رجب ::حاضر من عنيا.. قوليلي بقي اتبسطي امبارح امل بسخرية اه طبعا خصوصا لما جت عيني في عينك وانا شيفاك وانت هايج ومبسوط اوي وانت شايف مع راجل تاني غيرك رجب : ليه بقي السخرية دي امل :: هو انت يارجب محستش خالص بالغيرة محستش ان رجولتك وكرامتك كراجل راحت منك وانت شايفني بتناك من واحد تاني..لا وايه عيني في عينك رجب :: انا محستش غير بحاجة واحدة بس اني عايز اقوم انيكك معاه امل :: ما علينا.. اقفل بقي الموضوع ده.. وكويس انك كنت مبسوط رجب :: طب انتي حسيتي بايه.. يعني مكنتيش حاسة بالأثارة امل :: المصيبة اني كنت حاسة بالأثارة وكنت مبسوطة ول اول مره في حياتي احس الاحساس ده.. انت فعلا قدرت تخليني رخيصة.. ورخيصة اوي رجب :: ابوس ايدك مش طالبة عكننة عالصبح كدة امل :: خلاص مفيش فايدة من الكلام.. انا هقوم انام رجب :: تنامي؟ لا انا عايزك جوه في موضوع امل :: لا انا تعبانة وكفاية ليلة امبارح انا حاسة متعورة من تحت رجب :: للدرجادي كان جامد عليكي امل :: بصت كدة.. ايوة وبتاعة كان قد بتاعك مرتين تلاتة رجب زبه وقف وراح فاتح رجل امل وقالها وريني طييب كدة امل :: اوريك ايه ابعد بجد مش مستحملة حد يلمسه رجب :: طيب بس اشوفة امل :: اهو.. شوف امل فتحت رجليها ورجب نزل علي ركبة علي الأرض بين وراكها رجب :: كنتي حاسة انة زبه ضخم في كسك امل بصت للسقف وعارفة ان جوزها عايز يهيج او بمعني اصح قرون التعريص اشتغلت امل :: اي براحة بقول وجعني ومش مستحملة صوابعك رجب قرب من كسها وراح بلسانة وبقي عمال يلحس فيه براحة وامل رجعت بدامغها علي مسند الكنبة وحطيت ايدها علي وشها وبدأت تسيح من لسان رجب وبتعض بسنانها علي شفايفها رجب :: حسيتي بايه وانتي بتتناكي من امجد يا امولة امل :: احساس كان جميل.. وبالذات لما بدأ يدخل زبه فيا وحسيت بحجمة ماليني رجب :: طب زبه هو اكبر ولا زب احمد امل :: ااااااه.. ااااااه.. بصراحة رجب :: ايووة عايزك تتكلمي بصراحة امل :: الأتنين زبهم احلي من بعض.. بس احمد زبه اسمر كدة وتحسة فيه رجولة اكتر رجب :: انتي كدة خلتيني هموت واشوف احمد وهو راكبك امل :: ااااه اااااااااااه.. وانا نفسي احمد ينكني كمان


اووووي.اووووووف.. مش قادرة قوم حط زبك في كسي رجب قام وقف علي رجليه وشد امل لبره وراح نازل وهو منشن زبه علي فتحتة كسها وبدأ في الاول يمشي زبه علي كسها وامل راحت مسكاه وحطاه في كسها دخلة بقي.. كسي بيحرقني اوووي بدأ رجب يدخل زبه في كسها اللي كان واجعها وحطت صوابعها علي بوقها وعايزه تصرخ ااااي. ااااااي اااه اااه براحة. براحة كسي شكلة ملتهب رجب :: الواد امجد شكلة فشخك امبارح يالبوة امل :: ايوووه بس كان فشخ لذيذ وجميل اوووي امجد :: يابختة علشان مراتي عجبها زبه امل :: اه اه.. نكني براحة.. صاحبك بوظ كسي اااااااه.. اي اي. براحة يارجب.. براحة مش مستحملة رجب :: تعرفي انا نفسي في ايه امل :: فيه يا شرموط.. نفسك امجد ينكني تاني اكيد رجب :: ايوه بس المرة دي هو واحمد امل :: يالهوي.. انت عايزني اموت تحت منهم رجب :: انا عايزهم يفشخكوكي نيك. واشوفك وانتي تحت منهم بتصرخي ومش راحمين كسك وطيزك امل :: ياريت.. انا عايزة كدة.. ااااااه رجب شال زبه من كس امل واخدها اوضة النوم وراح منيهما علي ضهرها وطلع نام فوق منها وزبه بقي بين فردتين طيزها وشفايفة بتمص ودانها من ورا وزبه بيحك في خرم طيزها وهي تحت منة مولعة اااااه. ااااااه.. جميل الوضع ده اوووووي رجب :: احمد مش بيعملة معاكي؟ امل :: اااااااه.. حط زبك في طيزي.. عايزاه يدخل فيا رجب رفع وسطة وامل فلئست له وبقي بيدخل زبه في طيزها ودخل بسهولة رجب :: غريبة زبي دخل في طيزك بسهولة امل :: يلا بقي يا معرص.. نكني جامد في طيزي رجب :: احمد بينككك في طيزك امل :: ايوة يا معرص.. احمد بيعشق نيك طيزي رجب من شده الأثارة وكلام امل مقدرش يتحكم في نفسة وراح زبه نزل اللبن جوه طيزها وراح نايم فوقها وزبه عمال ينزل فيها لبنة السخن امل :: انا مشبعتش.. رجب :: انا مش عارف زبي ده هيسترجل معايا امتي امل :: طب يلا قوم من فوقي.. عايزة انام رجب قام من علي امل ومسح زبه في البوكسر بتاعة ونام جنبها وهو حاضنها..............

الساعة 7 الصبح محمد قام من النوم وميادة كانت سهرانة طول الليل بتتكلم مع عصام اخو محمد شات جنس محمد.:: ميادة.. مياده مياده صحيت من النوم مش قادرة تفتح عنيها.. ايوة يامحمد نعم محمد :: انتي مصحتيش البنات ليه علشان المدرسة وصحتيني ومش هتعمليلي افطر.. انا عايز انزل شغلي ميادة :: لا مش قادرة اقوم ومش قادرة افتح عنيا خلي البنات النهاردة اجازة وروح انت كل اي حاجة محمد :: طب والبنات محمد عمل سندوتش بسرعة ولبس هدومة.. وبعد ما اكلة نزل


الساعة 12 ميادة قامت من النوم. دخلت الحمام غسلت وشها وخرجت لقت بناتها قاعدين بيلعبوا عملت ليهم فطار وقعدت تذاكرلهم شوية وهي بتذاكر للبنات جت ليها رسايل من عصام عمال يبعتلها في رسايل وعايز يكلمها ميادة كتبت له هتكلمة بالليل علشان هي دلوقت عند امها لكن عصام فضل يبعتلها صور كتير جدا لزبه ويكتبلها هيعمل فيها ايه لو شافها او اتجمعوا مع بعض كلامة خلي ميادة حست بالهيجان خصوصا انها هتموت وتتناك منة بجد ميادة :: انت تعبتني عصام :: يعني زبي عاجبك بجد؟ ميادة :: يالهوي.. هو ده زب ميعجبش ست عصام :: الصور دي صورتها امبارح بعد ما قفلت معاكي.. ونزلت لبني عليكي مرتين ميادة :: يارتني كنت جنبك كنت اخدت لبنك في كسي عصام :: وانا كمان نفسي اوي انيكك وانزل لبني في كسك ميادة :: انت بتنام مع مراتك كل قد ايه عصام :: كل يوم تقريبا ميادة :: يالهوي.. كل يوم. بس عايز الحق انا لو مراتك مش هخليك تشيل زبك من كسي وميادة بتكلم عصام جوزها محمد جه من الشغل ميادة :: ايه يا حبيبي جيت بدري يعني محمد :: النهاردة مكنش عندي حصص كتير ميادة :: طيب اقوم اعملك تاكل ميادة قامت ونسيت تليفونها مفتوح ومحمد شاف رسالة جت ليها علي الماسنجر فتحها وبقي بيراجع كل الكلام اللي بينها وبين اخوه ميادة خرجت بالأكل وشافت محمد ماسك التليفون بتاعها ميادة :: ايه ده انت من امتي بتفتش في تليفوني محمد :: لا ياحبيبتي انا مش بفتش انا ماسكة عادي ميادة :: طيب يلا علشان تاكل محمد :: بس واضح انك قدرتي توقعي عصام ميادة :: اخوك اللي طلع سهل وغير ما كنت متخيلة خالص محمد قعد ياكل. وهو بياكل محمد :: ايه ده يعني ايه طلع سهل وغير ما كنتي تتخيلي؟ ميادة :: يعني انا كنت فاكرة انة صعب وملوش في الكلام ده محمد :: يعني لو كنتي تعرفي كان الوضع هيتغير مياده بصت لجوزها ورفعت حاجب ايوة طبعا انت متعرفش انا هموت عليه ازاي محمد اتعدل كدة وساب الأكل محمد :: افرض انا مكنش عندي الميول دي والعلاقة بينا فيها غيرة وكدة وعصام بردو عاجبك وهو كان سهل وحاول معاكي كان تصرفك هيبقي ازاي ميادة :: الصراحة مش عارفة.. بس اكيد كنت ما هصدق محمد :: انا بتكلم بجد.. كان ممكن تخوني علاقتنا وتمارسي مع اخويا ميادة :: الصراحة كنت ما هصدق وكنت همارس معاه وكفاية كلام بقي علشان البنات محمد خلص اكل وقام قلع هدومة ودخل علي السرير ونده علي ميادة ميادة :: ايوة يا محمد محمد :: ما تيجي نعمل واحد انا هايج نيك ميادة :: لا مش هينفع البنات بره بيذاكرو محمد :: يابت بقولك هايج.. ايه عصام مش مهيجكك مياده :: مهيجني بس.. دانا حاسة ان كسي غرق الكلوت من الهيجان محمد :: طب اقفلي الباب وتعالي بقي ميادة :: انت راجل متناك ههههههخ ميادة خرجت وراحت المطبخ جابت خيارة ورجعت قالت لبناتها انا هدخل انام شوية محدش يخبط علينا واحنا نايمين ودخلت ل محمد محمد :: تعالي بقي في حضني يا متناكة ميادة :: حضن مين يا متناك.. قوم يا كسمك تحت رجلي الأول واطلب الرضي علشان اسمحلك تنكني محمد نزل زي الكلب تحت رجلين ميادة يبوسها علشان ترضي عليه وتخليه ينكها ميادة رفعت رجليها علي راس محمد وخلتة ينام علي بطنة ولفت وراه وقالت له فلئسي ياشرموطة محمد فلئس طيزه لمياده اللي رفعت رجليها وبقت عمالة تبعبصة بصباع رجليها الكبير ومحمد بيتلوي زي المره الوسخة اللي هايجة وعايزه تتناك في طيزها ميادة :: انا جبتلك الخيارة اللي بتحبيها يا وسخة ونزلت قعدت علي قرافيصها ( ركبها ) ورا طيز محمد ومسكت زبه اللي كان بدأ يقف وبقت بتدعك فيه وبصباعها عمالة تحنن خرم طيزه براحه اللي بدأ يستجيب ليها وبقي بيفتح ويقفل ويتأوه زي الشراميط مسكت الخيارة وبقت تمص فيها ميادة :: عارفة يا وسخة. عصام اخوكي هيعمل فيا ايه محمد ::اه اااااه هيعمل فيكي ايه يا قلبيي اااااااه مياده مسكت الخيارة... ده زب عصام. هيحطة كدة علي خرم طيزي.. ويمشيه براحة وبعدين يدخل الراس براحة. كدة محمد :: ااااااه ااااااااه.. براحة يا متناكة.. براحة الخيارة تخينة مياده :: وانت خرمك واسع يا وسخة.. استني علشان زب عصام يخش فيكي محمد.:: ااااااااه.. ااااااااااه اااااااااااه مياده دخلت نص الخيارة في طيز محمد.. ونزلت من تحت تمص زبه وهي بتنيكو بالخياره بتمص الراس براحة وبمذاج وهي متخيلة عصام بينيك جوزها وهي بتمص في زبه انا نفسي اووووي اكون تحت زب اخوك كدة وافضل ارضع فيه وامصه. وامسك بيضانة بشفايفي امصهم والحسهم وانت تلحس كسي يا متناك علشان اخوك ينكني محمد :: ااااااه.. كلامك بيهيجني اوووووي نفسي اشوفك وانتي بتتناكي ومبسوطة اااااااه براحة يا ميادة ميادة :: تعالي يا متناك.. تعالي نكني بقي مياده طلعت علي طرف السرير وفتحت رجليها وبصوابعها بتدعك في زنبورها.. ومحمد راح يلحس كس ستة ويمص زنبورها مياده :: يلا متناك.. قوم حط الخول بتاعك في كسي محمد قام وشد مياده عليه وراح حاطط زبه في نص كسها اااااااه.. ااااااااه.. نيك نيك يابن الوسخة.. نيك كسي اللي ولع من كلام اخوك محمد.فضل ينيك في الشرموطة ميادة وهي عمالة تصرخ وتتشرمط تحت منة لغاية ما محمد جاب لبنة علي جسمها


.................
الساعة اتنين بعد الضهر تليفون رجب رن امل :: تليفونك بيرن رجب :: هاتيه طيب يا امل معلش امل دخلت الأوضة جابت تليفون رجب رجب :: مين امل :: ده صاحبك سامر رجب :: الواطي لسة مفتكر.. هاتي رجب :: الو. لسة فاكر تسأل ياواطي سامر :: معلش انا لسة جاي من البلد ويدوب عرفت من شوية لما سألت عليك امجد رجب :: اه يعني انت روحت البلد.. كنت ناوي ادهملك بس خلاص براءة سامر :: انا حتي الواد ابني كان تعبان وهو اللي خلاني اتأخر في البلد رجب :: ليه خير ماله سامر :: اللوز تعباه وروحت بيه المستشفي رجب :: لا سلامتة الف سلامة سامر :: انا شوية كدة هجيلك البيت. بس مستني الحاج صاحب المحل يجي رجب :: تنور يا صاحبي سامر :: طيب اسيبك انا دلوقت وكمان ساعة بالكتير هعدي عليك وفعلا بعد ساعة تقريبا جرس الباب ضرب رجب :: ده تلاقيه سامر.. افتحي يا امل امل راحت فتحت الباب ورحبت بسامر ودخل الشقة وكان رجب مستنيه في الصالة امل راحت تعمل عصير ورجب رحب لسامر ولما امل عملت العصير. خرجت حطتة علي الطرابيزه ورجب قدم الشوب ل سامر امل كانت قاعدة علي الكرسي اللي قدام سامر وبعد شوية قامت وراحت المطبخ وشاورت ل رجب جوزها من بعيد رجب :: عن اذنك يا سامر دقيقة وراجعلك رجب راح المطبخ يشوف امل عايزة ايه رجب :: ايه في ايه؟ امل :: انت مخدتش بالك؟ رجب :: اخدت بالي من ايه امل :: صاحبك سامر رجب :: مالة امل :: طب روح كدة اعمل نفسك هتاخد حاجة من الأوضة وانت راجع بص كدة علي بنطلونة من تحت رجب :: هههههههههههه قصدك علي زبه امل :: ايه ده.. معقول فيه حد كدة.. ده بتاعة كبير اوووووي في البنطلون رجب :: ايوة عارف.. نتكلم بعدين لحسن كدة سايب الراجل وعيب



الجزء الثاني عشر...................


رجب رجع قعد مع صاحبة وسام وامل شوية ورجعت قعدت في مكانها علي الكرسي اللي قدام قدام سامر ورجب كان مراقب نظرات امل اللي كانت كل شوية تروح لزب سامر وكان شايف في عيونها هيجان الدنيا رجب :: وانت ابنك كان تعبان جامد علي كدة سامر :: ايوه يا رجب وطلع عيني في اليومين اللي فاتو والدكتور قالي لازم اعمله العملية قريب بس انا خايف عليه رجب :: دي عملية سهلة جدا متخفش امل :: ايوة عمليات اللوز دلوقت بقت حاجة هايفة متخفش. اعملهاله علشان تستريح سامر :: هشوف كدة لو تعب تاني هبقي اعملهالة امل :: **** يطمنك عليه سامر :: وانت يارجب بردو رقدتك في البيت كدة مش حلوة.. انزل وفك علي نفسك.. المرض لو استسلمت له هيتملك فيك رجب :: مانا ناوي علي المغرب انزل اقعد شوية في المحل وامشي رجلي امل :: ايه ده انت ناوي تنزل رجب :: ايوة هننزل انا وانتي ومحمود علشان عايز اتمشي شوية سامر :: كدة حلو ليه علي فكرة يا ام محمود ويخف بسرعة امل :: خلاص نبقي ننزل رجب :: وانت عملت ايه في حوار الشقة لسة مشفتش شقة ليك غير اللي هتسبها دي وسام :: لسة يا رجب وانا قولت ل امجد ناخد شقة انا وهو بدل نومتة في المحل دي امل :: تصدق كدة احسن فعلا.. طيب بقولك يارجب ما تشوف الراجل اللي معاه الشقتين اللي عندنا في البيت يمكن يرضي يأجر الشقة اللي فوف رجب :: هو كان قايل انه هيأجرهم مفروش امل :: اسأله تاني معلش علشان صحابك رجب :: حاضر هبقي اسأله سامر :: ياريت لحسن انا مش عارف بعد ما الشهر ده يخلص هروح فين خصوصا وان صاحب البيت مصمم اسيب الشقة في اخر الشهر رجب :: خلاص هسأله اول ما اشوفه سامر :: طيب استأذن انا رجب :: ياعم مانت قاعد سامر :: معلش علشان المحل بس
سامر مشي وامل اول ما قفلت الباب وراه يالهووووي يارجب ايه ده ؟ معقول فيه حد عنده الزب ده كلة رجب ::ايه يا وليه مالك هو بس اللي عنده زب امل :: ياعم روح كدة بالصفارة بتاعتك.. اذا كان زبه بالحجم ده في النطلون وهو نايم امال لو وقف هيبقي عامل ازاي.. اووووووف رجب :: شكلك بقيتي شرموطة بجد امل :: هههههه البركة فيك يا سبعي رجب :: هههههه سبع ايه بقي امل :: بصراحة يابخت مراتة.. الزب الواحد منة يكفيها شهر رجب :: شكلك نفسك تجربي زبه.. وعايزة تخليه يسكن معانا في البيت علشان تشوفيه في الطالعة والنازلة امل :: تصدق مجتش في بالي هههههههه رجب :: يالبوة عليا انا بردو


امل :: الحق امجد باعتلي ايه علي الواتس رجب :: بعتلك ايه امل :: بعتلي مقطع فيديو استني بيتحمل رجب قام وراح يبص مع امل علي الفيديو امل :: احاااااا.. ده مصور نفسة وهو بيضرب عشرة علي الكلوت بتاعي رجب :: مش ده الكلوت اللي قولتيلي انة سرقة ورجعة تاني يوم امل :: ايوة وبص باعت ايه مكنتش اتخيل ولو في لحظة اني ممكن المس ايدك واسلم عليكي مكنتش متخيل في لحظة اني ممكن يجي اليوم اللي اقف معاكي ونتكلم لكن القدر خلاني المسك.. واحضنك. واحس بأنفسك في انفاسي.. ولحمي يحضن لحمك انا بجد اسعد انسان في الكون.. وبتمني اني اكون ديما قريب منك وان اللي حصل بينا مكينش لحظة وتندمي عليها علي فكرة انا كنت مصور الفيديو ده علشان كنت فاكر ان ده اقصي حاجة ممكن اطولها منك ومكنتش اعرف ان ده كان بداية اسعد لحظات عمري رجب ::؛ احا ده هيمان فيكي امل :: بس تصدق.. كلامة خطفني رجب :: طيب ردي عليه امل :: ارد عليه بأيه؟ رجب :: مش عارف بس هو كدة عرف انك شوفتي الرسالة امل :: لا سيبه شوية رجب :: خلاص ماشي
شوية وامجد بعت رسالة تاني فيها كلام حب واشعار ل امل...وامل حبت اوي كلامة يمكن علشان رجب مش رومانسي ومقصر جدآ في الجزئية دي معاها
امل كتبت ل امجد امجد انا عايزة اقولك ان اللي حصل بينا ده كان غصب عني بسبب السيجارة اللي اتنيلت شربتها وبجد ياريت تنسي اللي حصل بينا ده امجد :: انسي ؟ يعني انسي اجمل لحظة في حياتي كلها.. انتي عارفة انتي بتطلبي مني ايه امل :: يا امجد انا مرات صاحبك..

واللي حصل بينا ده مكنش ينفع يحصل اصلا.. انت ليه شايفني ست رخيصة رجب :: ايه اللي بتكتبيه ده هتعملي ؟؟ زي المرة اللي فاتت وتقولي الحقني يارجب امل :: اسكت انت انا عارفة انا بعمل ايه رجب :: هتعكي الدنيا انا عارف امل :: خليك انت بس بعيد وانة عارفة انا بعمل ايه امجد :: يعني انتي عايزني انسي كدة بسهولة امل :: يا امجد انت مش عارف انا عاملة في نفسي ايه من ساعة ما فوقت وافتكرت اللي حصل بينا انا بقيت مش طايقة نفسي وحتي الأوضة مش بنام فيها وحاسة ريحتها في جسمي امجد :: طيب انا مش هضغط عليكي بس علشان خاطري عايز اشوفك ونتكلم مع بعض امل :: مش هينفع يا امجد.. مش هينفع صدقني............
مياده :: اصحي يا محمد الساعة 6 محمد :: سبيني انام شوية ميادة :: مش هتعرف كدة تنام بالليل محمد :: طب عشر دقايق بس ميادة :: قوم بقي عايزة اتمشي معاك شوية مخنوقة من قعدة البيت محمد :: ماشي اعمليلي بس كوباية شاي مياده :: حاضر هروح اعملهالك تكون قومت ميادة راحت عملت الشاي ورجعت كان محمد لسة نايم مياده :: ماتقوم يا محمد بقي.. انا عملتلك الشاي محمد :: حاضر ياقلبي خلاص هقوم مياده :: يلا بقي قوم وعلي ما تشرب الشاي اكون لبست ولبست البنات محمد :: عايزك بقي تلبسي النهاردة عباية ميادة :: هههههههه حاضر مياده خرجت لبست البنات ورجعت لبست العباية بتاعتها وطبعا من غير اندر من تحت بعد ما محمد شرب الشاي لبس هدومة واخد مراتة وبناتة ونزلو اتمشوا شوية في شوارع الأردن وبعدها راحو اتعشوا ميادة :: تعرف يا محمد انا نفسي في ايه محمد :: نفسك في ايه؟ مياده قربت من محمد وقالت بصوت واطي علشان البنات ميسمعوش اللي هتقولو نفسي اكون دلوقت في مصر واركب اتوبيس زحمة جدا محمد :: هههههههه وطبعا بالعباية اللي انتي لابساها دي مش بعيد تنزلي حامل ميادة :: هههههههه ياريت هو انا اكره محمد :: طب ايه رئيك بقي لما ننزل مصر هخليكي كل يوم تركبي الأتوبيس ميادة :: ياريت بجد.. نفسي اجرب الاحساس ده ان حد يكون واقف ورايا وي.... محمد :: و ي ايه مياده:: بس بقي علشان البنات محمد اتعشي هو ومراتة والبنات وبعدين اخدهم وراحو كملوا السهرة في كافيه وهناك كان فيه تلات شباب طول السهرة عمالين يبوصوا علي مياده.. لدرجة ان مياده اخدت بالها مياده :: انا عايزه اروح الحمام محمد :: ماشي مياده قامت وسألت الجرسون علي الحمام قالها اخر الطرقة هتمشي شمال هتلاقيه علي اليمين مياده راحت وهي ماشية الشباب بصوا عليها وطيزها كانت بتترجرج قدامهم واحد منهم عاكسهة وهي ماشيه وقالها جامدة اوووي.. التاني رد عليه.. نفسي ادوق اللحمة البلدي مياده راحت الحمام وهي مبسوطة اوي بالمعاكسة وان جسمها ملفت للنظر رجعت وقعدت في مكانها وكل شوية تبص علي التلات شباب
محمد اخد باله من ميادة وراح بص مطرح ما هي بتبص شاف التلاتة بيتكلموا ويضحكوا وبيبصوا علي ميادة محمد :: ايه ؟ مياده :: ابتسمت وقالت هقولك واحنا ماشيين بعد ساعة محمد طلب الحساب وقام مشي مع مراتة وبناتة.. وهما ماشين مياده حكت لجوزها علي المعاكسة. وطبعا محمد كان فخور بيها وبجسمها اللي كان زي الجيلي تحت العباية


................
الساعة 6 اخر النهار رجب قال ل امل طلعي محمود عند اخويا وانزلي البسي علشان عايزين نخرج انا وانتي وقولي فوق اننا رايحين للدكتور امل قامت لبست محمود وطلعتة عند سلفتها ونزلت لبست وخرجت هي ورجب رجب راح ب امل المحل وقعدوا شوية في المحل وطول ما هما قاعدين امجد كان عينة عليها رجب :: بقولك ايه يا حبيبتي خليكي هنا وانا هروح اجيب حاجة بسرعة امل :: هتروح تجيب ايه رجب :: حاجة كدة بسرعة ورجعلك امل :: ماشي بس متتأخرش رجب مشي وامل قعدت مكانة علي المكتب وامجد اول ما رجب مشي جالها بسرعة وقعد علي الكرسي اللي قدامها امجد :: ممكن نتكلم! امل :: نتكلم في ايه يا امجد ؟ ما احنا اتكلمنا واتس امجد :: ارجوكي يا امل انتي بتطلبي مني المستحيل علشان خاطري انا ما صدقت قربت منك امل :: وبعدين معاك بقي. انا ست متجوزة امجد :: انا عارف ومتأكد انك محتاجة ليا زي ما انا محتاج ليكي امل بصت علي المكتب ومفنحتش بوقها امجد :: انا هروح اجبلك حاجة ساقعة امجد راح جاب اتنين كنز ورجع لقي امل بتتمشي في المحل ورجليها موديها الأوضة اللي فيها المخزن امجد دخل وراها ومن غير ما يشعر كان لاذق فيها وحضنها وامل بتحاول تبعده عنها وتقولوا مش هينفع يا امجد. رجب هيجي في اي لحظة امجد ما صدق انة ذنقها وشفايفة بقت بتاكل في شفايفها وايده رايحة لكل حتة في جسمها. وزبه كان راشق بين فخادها امل سلمت ومحستش بنفسها غير وهي حضناه وشفايفها بتبادل شفايفة القبلات الساخنة امجد بسرعة رفع العبابة بتاعتها وكانت المفاجئة له انها مش لابس كلوت من تحت طلع زبه من البنطلون وذنقها اوي علي الحيطة وهي راحت رافعة رجل وامجد راح مدخل زبه في كسها اااااااه اااااااه. اااااااه.. اووووووف اوووووف ااااااااه اااااااااااه امجد عمال ينيك في مياده ويدخل زبه اوي في كسها ويخرجة. وفجأءة سمع صوت واحدة بتنده امجد شال زبه بسرعة من كس امل وقفل السوستة وخرج.. وامل نزلت العباية وظبطت هدومها ومقدرتش تخرج طبعا علشان الزبونة متخدش بالها رجب جه من بره وكان امجد مع الزبونة رجب :: امجد امال امل فين امجد :: دخلت الحمام الزبونة بصت علي رجب وبصت علي امجد وامل طبعا لما سمعت راحت خارجة بسرعة ووشها في الأرض.. رجب فهم من نظرات الزبونة.. ونظرات امل وارتباك امجد رجب :: يلا ياحبيبتي.. وانت يا امجد عايز مني حاجة امجد :: **** يخليك رجب :: من بكره انا هنزل معاك.. امل مشيت مع رجب وشافت كيس صغير في ايد رجب فيه علبة قطيفة صغيرة امل :: ايه اللي في ايدك ده رجب :: دي هدية حلوة لروح قلبي امل :: هدية ؟ فرجني كدة رجب :: لا لما نروح.. هو انتي كنتي بتعملي ايه في الأوضة امل :: كنت بتفرج علي المكان هههههههه رجب :: يعني اللي في دماغي صح امل ابتسمت وهزت دماغها.. ايوة رجب :: عرفت من نظرات الزبونة.. شكلها اخدت بالها.. ومكنش ينفع يحصل في المحل امل :: اللي حصل بقي... احنا هنروح فين رجب :: هنتعشي وناخد اكل واحنا راجعين لمحمود رجب مشي جنب مراتة امل وحط ايده علي كتفها زي العاشقين دخلوا مطعم حاتي واتعشوا كباب وبعدين اخدها وركب تاكسي وراحوا اتمشوا علي الكورنيش وهناك رجب كان كل شوية يحسس علي طيز امل. مستغل المكان اللي كانوا فيه ضلمة ومفيش حد حولينهم رجب وهو بيمشي ايده علي طيزها.ايه اللي حصل بينك وبين امجد في المحل امل :: يعني بوس وكدة رجب :: يعني معملش حاجة غير البوس.. اخص امل :: هههههه لا عمل بس ملحقناش الزبونة جت وهو شغال رجب :: اموت انا في السفالة.. يعني دخلة فيكي امل ابتسمت وبصت في الأرض وهزت دماغها رجب راح غارز صباعه في طيزها امل :: بس بقي احنا في الشارع رجب ،:: هاتي ايدك كدة وراح ماسك ايدها وحطها علي زبه... شوفي وقف ازاي امل :: ههههههه ايوه ما هو زبك ده تيجي سيرة التعريص يقف علي طول رجب :: تعرفي انا نفسي في ايه دلوقت امل :: في ايه؟ رجب :: انيكك هنا امل ضربت علي صدرها وهي بتضحك.. يالهوي انت عايزني اتفضح رجب :: ههههه لا عايز اخلي الناس كلها تشوفك وانتي بتتناكي واصرخ بعلو صواتي واقول اللبوة دي مراتي امل :: لا انت كدة حالتك بقت صعبة اوووي ههههه رجب :: هههههههههههههههه امل :: طب مش يلا نمشي بقي رجب :: احنا لحقنا نقعد.. ما تيجي نعدي السور ده وننزل نقعد تحت في الضلمة دي وانيكك امل :: انت مجنون.. انت عايز تنكني بجد هنا رجب :: ايوة انا مش بهزر امل :: طب يلا بينا نمشي بجد رجب :: طب خلاص متديقيش.. هنقعد مؤدبين امل :: لا هتروحني.. انت خلاص اتجننت رجب اخد مراتة ووقف تاكسي من علي الطريق وروحوا البيت طلعت جابت محمود ونزلت ورجب قعد يجي ساعة يصالح امل لغاية ما رجعو لطبيعيتها وفرجها علي الهدية سلسلة دهب تقيلة امل فرحت اوي بالسلسلة وقالتلة ايدك بقي علي ال500 وهعمل معاك خصم ياعم ومش عايز فلوس اللي حصل في المحل رجب :: احا.. انتي خلاص بقيتي كل حاجة عايزة تمنها امل :: الغاوي ينقط بطقيتة ياحبيبي.. يعني اتناك ببلاش رجب :: ماشي ياستي ومتشكرين علي الخصم

رجب تاني يوم نزل المحل ورجع زي الأول وكان كل ما عينة تيجي في عين امجد كان بيفتكر الليلة اللي ناك فيها مراتة وكان بيحس ان عينة مكسورة ومش قادر يرفعها فيه رغم ان امجد ميعرفش انة معرص ولا يعرف انة يومها كان صاحي لكن احساس داخلي جوه رجب كان مخليه حاسس انة مكشوف ل امجد وانة كاسر عينة
الساعة اتنين امل عدت علي رجب المحل بعد ما جابت محمود وكانت طول ماهي قاعده مع رجب بتبص ل امجد وامجد بيبصلها امل بعد ما قعدت شوية اخدت محمود ابنها ومشيت روحت البيت ساعة وامجد بعت رسالة ل امل علي الواتس امجد :: امل انتي في البيت امل :: ايوة ليه بتسأل؟ امجد :: طيب محمود فين ؟ امل :: دخل ينام علشان هيصحي عالمغرب يكتب الواجب بس هو في ايه؟ امجد :: انا عايز اشوفك. انتي وحشاني ومش قادر استحمل استني اكتر من كدة امل :: تشوفني ازاي! امجد :: انا هجيلك. انا مصدقت ان امجد نزل المحل امل :: تجيلي فين.. انت مجنون؟ امجد :: انا هجيلك يعني هجيلك.. امل :: تجيلي فين ؟ انا في بيت عيلة مش هينفع امجد :: مليش فيه انا هتجنن مش قادر.. انتي مش حاسة باللي بيا امجد قفل الواتس وعمل نفسة بيتكلم في التليفون وراح ل رجب امجد :: رجب انا عمي تعب جامد ومحجوز في المستشفي انا هخطف رجلي لشبرا بسرعة ابص عليه
رجب :: لا الف سلامة عليه طيب هتتأخر يعني ولا ممكن تبات هناك امجد :: لا ياعم مش هتأخر ولا حاجة وبعدين هو محجوز في المستشفي مش في البيت رجب :: ايوة ايوة.. ماشي خلاص روح انت امجد لبس هدوم نضيفة علي اساس انة رايح لعمة وراح علي بيت رجب خبط عالشقة وامل فتحت الباب امل :: يخرب بيتك انت جيت بجد امجد :: ايه مش هدخليني.. ممكن حد يشوفني كدة امل فتحت الباب وقفلتة بسرعة قبل ما حد ينزل ولا يطلع ويشوفوا وتبقي مصيبة امجد :: وحشتيني اوي ومش قادر استحمل امل :: تقوم تجيلي البيت امجد اخدها في حضنة جامد ونزل فيها بوس وتحسيس. انا مش قادر اصبر. فيا نار مولعة امل كانت هي كمان ممحونة وهايجة خصوصا انها كانت بتكلم مياده واتس قبل ما امجد يجي الشقة وبقوا الأتنين شغالين احضان وبوس في بعض لغاية ما امجد زبه بقي منتصب علي الأخر امل كانت لابسة بنطلون استرتش ولابسة من فوق بضي احمر امل اخدتة من ايده ودخلت بيه الاوضة علشان خافت ل محمود ابنها يصحي من النوم ويشوفها زي ما شافها قبل كدة مع احمد السباك امل بعد مادخلو الأوضة فيه حد عاقل يعمل اللي عملتة ده امجد قرب منها وذنقها في الباب بتاع الأوضة وحط ايده بين وراكها ( علي كسها ) وقرب بشفايفة علي شفايفها واخد بوسة طويلة وايده من تحت بتدعك في كسها فضل يدعك في كسها بصوابعة وشفايفة بتمص في لسانها لدرجة ان امل مقدرتش تقف علي رجليها اعصابها سابت وكسها بقي بيحرقها من شدة الأثارة وايدها هي كمان عرفت طريقها وكانت في لحظة علي زبه واهاتها بدأت تخرج وتجلجل في الأوضة ااااااه اااااااه.ااااااااااه اااااااااااااااااااااااه ايد امجد راحت منزلة البنطلون بتاعها وهي قلعت البضي وراح ماسك بزازها بأيده وبقي بيمص في كل حلمة شويه. وامل سانده ضهرها علي الباب الأوضة وايدها بتحضن راس امجد اللي مش شبعان من حلمات بزازها مص ورضاعة وفرك بصوابعة في الحلمة التانية امل نزلت علي ركبها بعد ما امجد شبع من بزازها وفكت الحزام بتاع البنطلون. وايدها عمالة تحسي علي زبه المنفوخ تحت البنطلون نزلت السوستة وفكت زرار البنطلون وبصوابعها نزلت بنطلونة وراحت بسنانها تعض زبه عضات خفيفة من فوق البوكسر قامت واخدت شفايفة تاني بين شفايفها وبعدين لفت بطيزها ولذقت فيه وبقت بتتمايل شمال ويمين وتحك طيزها علي زبه وايد امجد بتفعص وتقفش في بزازها وشفايفه بتمث لحمة ودانها ااااااااااااخ اااااااااخ.. اييييي اووووووو اوووووووف جميل جمييييببل. اااحححححححح ايده راحت لوسطها وهي فلئست وشغالة تتأوه وهي بتحك طيزها في زبه امجد طلع زبه من البوكسر ونزل الكلوت بتاعها وراح نازل علي ركبة فتح طيزها بأيده ودخل بلسانة بعد مافتح طيزها بأيده وبقي عمال يلحس خرمها وامل ممحونة وبتتشرمط اوي صوابع ايده نزلت علي كسها وبقي بيحرك صوابعة برررراحة ولسانة داخل في خرم طيزها اوووووووووف.. اااااااااااوف.. احححححححح ااحححححححححح.. جميل اوووووي.. دخل صباعك في طيزي.. اوووووووف ايوووه كدة ااااااايييييي ايييييب.. ايوووه كدة ياقلبي..ااااااااااخخخخخخ امجد قام وامل راحت نازلة علي ركبها ومسكت زب امجد بأيده وهي وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها وهي ممحونة عليه اوي وعيونها بتاكلة اكل قربت منه وبشفايفها بقت بتبوس فيه وعنيها باصة لعيون امجد اللي كان بيمشي ايده علي شعرها ومستمتع اوي بالشرمطة بتاعتها وهي بتبوس زبه نزلت بلسانها تلحس في بيضانة وتطلع تاني علي زبه بلسانها لغايه الراس.. وبعدها اخدت زبه بين شفايفها وبقت بتمصة وتسحبة من بوقها براحة وترجع تدخلة تاني في بوقها وتمص وترضع في الراس امجد نزل بأيده وخلاها تقف علي رجليها واخدها للسرير وحضنها من ورا ونزلها علي السرير وهي مفلئسة سندت بأيدها علي السرير وبأيده من ورا فتح طيزها وحط زبه علي فتحتة كسها وبدأ يدخل زبه براحة اااااااااييييييب ايييييييي اووووووووو بررراحة ياقلبي. برااااحة اووووووي زب امجد بقي بالكامل في كسها من ورا. ونزل راسها علي السرير بأيده وبقي عمال يدخل زبه في كسها ويسحبة براحة. وامل بتولول تحت منة. من المتعة الرهيبة اللي حاسة بيها مسكها من وسطها واتملك فيها وبقي بينكها برتم اسرع وصوت ارتطام لحمة في لحم طيزها وبيضانة المدلدلة رايحة جاية تخبط فيها
ااااااوف اوووووووف.. حلووو حلوووو كمااااان كمان ياقلبي... كمان يا امجد.. نكني اووووي.خاي زبك يوصل لزوري...اوووووووف اووووووووف.. ااااااااااااه.. ااااااااااه شوية شوية الرتم عمال يذيد واهات امل بتعلي وتذيد وصوت ارتطام لحمة في لحمها كان عامل صدي صوت في الأوضة وامل مولعة تحت امجد ومش عايزاه يشيل زبه من كسها امجد مسك امل من شعرها من شده ماكان هايج وهو بينكها وبقي بيرزع زبه بكل قوتة في كسها وشعرها كان خلاص هيطلع فيه ايده
برررااحة. بررراحة هتموتني ااااي ااااااي. همووووت يا امجد. هموت مش كدة.. اااااااه ااااااه.. يا كسي. ياكسي.. براحة علشان خاطري امجد طلع زبه من كسها وراح منيمها علي ضهرها وشدها لبره ودخل بين فخادها وحط زبه في كسها ونام فوقها وبسنانة وبقي بيعض الحلمات امل :: مالك بقيت عنيف كدة ليه. لا لا. سنانك هتعورني.. لا يا امجد.

ارفع وسطك شوية زبك وجعني امجد مكنش بيرد علي امل وبقي عمال ينيك فيها ويدخل زبه بقوة لدرجة ان زبه كان بيحك وهو داخل في كسها ااااه اااااااه.. براحة ابوس ايدك. حاسة اني اتعورت امجد اخيرا سمع كلامها وطلع زبه. ونزل علي كسها تف فيه ورجع حط زبه اللي بقي مزفلط في كسها ورجع ينكها براحة اوي امل :: اووووووه كده ياقلبي.. جميييييل.. نكني برااااحة اووووي... اووووووووف اووووووف ومسكتة من طيزه بأيدها وبقت عمالة تشده عليها ولما حس انة خلاص هيجبهم طلع زبه بره وامل بسرعة اخدت زبه في بوقها وفضلت تمص وترضع فيه وعي بتدعكة بأيدها لغاية ما جاب لبنة في بوقها.. امل بقت عمالة تبلع اللبن اللي بينزل من زبه وتمص الراس ومخلتش ولا نقطة تنزل بره بوقها وبعد ما امجد جاب كل اللبن في بوقها راح نايم فوق منها وهو حاطط زبه بين فردتين طيزها وامل حاسة بنشوة رهيبة ومتعة فوق الوصف
وبكدة نوصل لنهاية السلسلة الأولي من

قصة الإلهة أمل كوكب الكواكب وسماء السماوات ..

انتظروني في السلسلة الثانية لنفس القصة قريبآ جدآ

من قيصر العنتيل



التالية◀
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل