ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
قصة قصيرة من كتابات
الفتي (( قيصر )) الخارق
المتعددة ولكن قصيرة ..
القصة عبارة عن مقتطفة من محارم قصيرة ..
بعنوان :
(( أنا والخالة الجميلة وحلمي الذي
تحقق))
في البداية ..
أنا فارس أو هالك أو زي ما أصحابي بينادوني عشان عريض
وضخم البنية طولي ١٩٠ وزني ٩٠ عيوني بني محروق أتمتع بجاذبية لا تضاهي أحد وطبعا سني وقتها
٢٠ سنة شاب بالغ أري ما بعد الأفق ... اتمتع بصحة جيدة
طبعا زي اي شاب بتفرج ع أفلام جنس كتير ومدمن ليها
بس مش بستمني عليها ..
أري الجنس من مفترق طريق ولكن التي برزت أمامي
هي خالتي ياسمين ..
(( حلم عمري يتحقق ))
وصفها ...
قصيرة طولها ١٦٠ وزن ٨٠ كيلو مدملكة حاجة كدة شبه الهام شاهين
وما أدراك ما هي الهام شاهين بالنسبة لي .. موظفة
في مصلحة الجمارك ...
المهم عشان ما اطولش عليكم .. بتبدا قصتي ...
في يوم
من الأيام كنا قاعدين أنا وأسرتي المكونة من أمي واختي الصغيرة
ملهمش دور في القصة ..
الباب خبط فجأة ...
أمي .. قوم افتح يا فارس شوف مين
أنا .. حاضر يا أمي .. رحت فتحت الباب لقيت خالتي عشقي
المهم سلمت عليها وطبعا الحضن مع البزاز المهلبية أثرني من جوايا
خالتي ... ازيك يا أم فارس عاملة ايه..
أمي .. أنا كويسة يا حبيبتي ارتاحي من السلم بس
المهم حضنو بعض والعيشة سلامونتي في الحنطليز..
خالتي .. معلش جيت في وقت غير مناسب ومعايا شنطة هدومي ..
أمي .. بيتك ومترحك يا حبيبتي في أي وقت انتي عارفة أن بعد
المرحوم ما توفي مفيش حد بيزورنا اصلا ..
خالتي .. تسلمي وتعيشي اللي حصل ...
قاطعاتها أمي .. قوم يا فارس انت وأختك خشو جوه ع ما أخلص كلام
مع خالتك ..
أنا واختي .. حاضر يا ماما ..
المهم أنا دخلت اختي الأوضة تلعب وطلعت اسمع هيقولو ايه
عند خالتي وامي ...
أمي .. ها يا حبيبتي
خالتي .. انفتحت من العياط ...
أمي .. طيب اهدي بس اهدي خدي اشربي بس بق عصير عشان تهدي
المهم خالتي. شربت ..
خالتي .. الخاين الدون بيخوني ومتجوز عليا .. وانقهرت يا أختي
أمي ... يا دي النايبة وانتي فيكي ايه يتعيب ده انتي فلقة قمر
خالتي .. شوفته ع سريري وفي اوضة نومي ماعرفتش استني
قمت سبتله البيت وجيتلك .. ع طول .. ومش عارفة اعمل ايه يا اختي
حتي حقي مش بيديهولي ومش قادرة انطق عشان ما بخلفش ..
أمي .. ما تقوليش كدة يا اختي ده انتي ست الستات يا حبة عيني
تشرفي وتنوري يا اختي برحتك ..
خالتي .. تسلمي يا حبيبتي .. دايما عامر..
أمي .. طيب بصي تنامي معايا ولا مع فارس اظن مش هتنحرجي منه ده ابنك..
خالتي .. لا انحرج منه ايه ده ابني ..
أمي .. يا فارس فارس ..
طبعا أنا واقف وسامع كل الكلام ... ومبسوط أوووووي ع الآخر
أنا .. نعم يا أمي ومبسووووط كدة
أمي .. طبعا سمعت يا سنااااااط كل حاجة انا عارفة انك بتتسنط .. وماسكة ودني بايدها ..
أنا .. هههههههههههههه ما انتي عارفة بقة يا أمي .. سيبي بس ودني .. ااااااااه
أمي .. المهم خالتك هتنام في أوضتك يا واد شوفلك نومة تانية..
أنا .. يسلاااام ده انا انام تحت رجليها بس هية تأمر
خالتي .. تعيش يا ابن اختي طيب وريني بقة الأوضة فين عشان
اريح شوية ..
أنا .. من عيني يا سوسو يا عسل .. اتفضلي يا قمر ...
خالتي ... طب يلا يا بكاش ..
وانا معدي خبطت فيها وانا بشيل شنطتها .. ايدي جات ع كسها ..
اتخضيت بس اتبسمت ..
خالتي اتبسمت .. مش تحاسب يا ولا ..
أنا .. معلش غصب عني الشنطة تقيلة .. اوووووووي
خالتي .. ولا يهمك ..
(( الواد كبر اووووي واحلو ))
(( في عقل بالها ))
أنا .. المهم وصلتها الأوضة وطلعت حضرت العشا مع أمي
والدنيا تمام .. وكلنا وظبطنا وجه وقت النوم كله دخل
ينام وانا طبعا كعادتي سهران ع فيلم سكس وفجأة حسيت بخيال حد ورايا
بصيت ورايا لقيت خالتي بقميص بيتي خفيف مبين أكتر ما مخبي ..
خالتي .. انت اتخضيت كدة ليه ..
أنا .. (( طبعا التليفون وقع من ايدي ))
وصوت الاهات طالع كان فيلم
لأنجيلا وايت ..
خالتي .. وطت وشفت فلقة طيزها العسل وجابت الفون وبتشوف شافت زب الزنجي
بيدك في أنجيلا .. وقالت ..
خالتي .. كبرت يا فارس وبقيت بتتفرج ع الحجات دي .. انت خلبوص يا ولا ..
أنا .. معلش يا خالتو انتي عارفة اني شاب وكدة والحاجات دي يعني بتهون ع الواحد.. ومتوتر ..
خالتي .. بطل توتر بقة يا حبيبي انا عارفة أن انت شاب وبتمارس
العادة السرية .. لكن برده ما تكترش عشان صحتك .. وبتبص ع الفيلم ..
أنا .. حسيت أن خالتي محرومة .. وهاجت شوية ..
أنا .. (( زالت من عندي آثار التوتر )) سوسو قوليلي جوزك كان بيعمل واجبه
معاكي .. آسف اني بسألك ؟؟
خالتي .. انت جريء اوي يا فارس بس انا هقولك عشان انت كبرت ..
بص يا سيدي هوه اه كويس بس بطل فاهمني .. وبقة يعمل كدة مع غيري..
أنا .. حد يسيب الجمال ده يا سوسو يبقي مغفل .. وغبي لما يخونك ..
خالتي .. بس بقة بطل بكش بقة ونام كفاية كدة .. وبصت ع زبي
لقيته عامل خيمة في الشورت .. وانكسفت كدة ..
خالتي .. لا ده انت يتخاف منك بقة
أنا .. حد يشوف القمر ده بقميص خفيف وما يعلنش عن تمرده ..
خالتي .. ضحكت .. وجريت ع الأوضة .. وقفلت الباب ..
أنا ..
( طب حد يسيب القمر دي ده انا جبت اخري تعالي بقة يا فضحني أما احطك في تلج ده أخرك )
عند خالتي في الأوضة
فضلت تفرك في كسها المنفوه وهرته لحد ما جابت وهي متخيلة زبي في كسها ..
المهم عدي اليوم وصحينا وبنفطر ع السفرة ..
أمي .. ياسمين اعتبري البيت بيتك بقة أنا هنزل الشغل وهاخد البت دي معايا المدرسة ..
خالتي .. برحتك يا اختي .. وانت يا استاذ موركش حاجة تعملها ولا ايه ..
أنا .. ما وراييش غيرك يا خالتو ..
أمي .. بس يا واد مدايقش خالتك وسيبها برحتها ..
أنا .. حاضر يا ست الكل بهزر معاها ..
المهم أمي واختي مشيو وانا رحت قعدت ع الكنبة قدام ال تي ڤي
وفتحت فيس بكلم العلقة اللي أعرفها ...
خالتي شالت الأكل وعملت القهوة وجات تقعد جمبي لابسة جلبية خفيفة
ومبينة حردت الكلت والسنتيان .. وفلقت بزازها باينة بيضة شمعة منورة ..
وانا مركز معاها وزبي أعلن عن تمرده في الشورت وع أخري
نسيت أقولكم زبي ٢٥ سم وما بالك الطول ده عامل ازاي ...
المهم ..
خالتي .. عينك يا واد في ايه انت هتاكلني أنا خالتك ..
أنا .. معلش يا سوسو ما انا برده معزور أشوف اللحمة دي وأقف ساكت ..
خالتي .. طيب لم نفسك بقة يا واد واعقل وبصت ع زبي وسرحت شوية ..
أنا .. عارفة يا سوسو لو مكنتيش خالتي كنت عملت ايه ..
خالتي .. هتعمل ايه يعني يا واد
( بمحن كدة )
أنا .. كنت بقيت جوزك ومنزلتكيش من السرير أبدا ..
خالتي .. لا لا لا لا لا لا لا لا انا كدة ابتديت اخاف منك اعقل بقة ..
أنا .. قمت غمزها بصباعي في جنبها ..
العب يا سوس
وعينك ما تشوف الا النور اللحم لعب كله وبزازها رقصت
وما اقولكش الهام شاهين قدامك ..
خالتي ... بس بقة أنا هقوم اعمل اكل عشان اللي جايين دول ..
أنا .. وتسيبيني وحدي يا سوس كدا ..
خالتي .. لم نفسك بقة .. وقامت وانا متابع بعيني هز جسمها وطيزها وهموت وبصت عليا بطرف عينها وإبتسمت..
أنا .. قاعد بفكر بعد وقت كبير بس لقيتها ..
كان عدا ساعتين وقمت اشوفها بتعمل ايه
لقيتها واقفة بتغسل المواعين والعباية مبلولة اوووي ومبينة
جسمها كله وطبعا ما اقولكش القرموط أعلن عن تمرده ..
دخلت عليها وقمت حاضنها اوووي من ورا وزبي رشق بين فلقات طيزها وهية اتخضت جدا ..
خالتي .... انت بتعمل ايه انت مش كدة يا فارس أنا خالتك
وانا ... حاضن ونازل تفعيص في بزازها
والشهوة سيطرت عليا وانا عمال
ابوس في رقبتها وساحت مني ع الآخر....
خالص ..
خالتي .. ارحمني أنا تعبانة اصلا ومش كدة أنا خلصانة اصلا ..
أنا .. بشهوة وسخونية .. الجسم ده بحلم بيه طول عمري وجه الوقت
اللي يبقي ليا لوحدي سيبي نفسك يا سوسو ليا وانا همتعك ..
خالتي دايخة .. ارحمني ابوس ايدك أنا تعبانة سبني يا فارس ..
أنا .. مقدرش يا سوسو .. وقمت لاففها ليا وحضنتها جامد وقربت شفايفي من شفتيها
وبقيت ابوس فيها برومانسية وبراحة مع تحسيس ع جسمها وهية في دنيا تانية
خالص ولساني لعب في بقها وهي كمان إستجابت معايا ولساني إتقابل مع لسانها ورقصو رقة العمر .. بعد فترة
بتاخد نفسها ....
خالتي .. اااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااااااه براحة عليا ممش قادرة ..
أنا .. ولا أنا قادر يا سوما أنتي جامدة أووووووي ..
قمت مقلعها العباية والسنتيان والكلت وشفت احلي جسم ممكن
تشوفه عينك حاجة كدة فوق الوصف بزاز رمان مهلبية جيلي جسم مربرب
مش قووووي كس مبطرخ محلوق وردي جسم أبيض زي الشمع أنا دوخت
منه خالص وزبي قام أكتر وعروق زبي بانت اووووووي
وهتفرتك قمت مقعدها ع الأرض وفضلت ابوس في كل حتة فيها
وامص في بزازها واشفط فيهم واضغط ع الحلمة بسناني... وخالتي بتوحوح
خالتي ... أاااااااااه اااااااااااه اااااااااااااح ااااااااااح كمان كمان قطعهم كمان
وانا .. من عنيا يا لبوتي وفضلت نازل تقفيش ومص في بزازها ونزلت ع بطنها لحس ومص
ولعب بلساني في سوتها دواير لحد ما نزلت ع الكنز كس مبطرخ فخم
يتاكل أكل حاجة كدة وارد برا كسم الجمدان نزلت بلساني ع الزنبور لسة بلحس
لقيتها اتكهربت أوووووي واترعشت وجابت ميتها غرقتني جدا .....
استنيت شوية لحد ما هديت ...
خالتي .. انت عملت فيا ايه حرام عليك وبتعيط ..
أنا .. أخدتها في حضني وطبطبت عليها بحنية من النهاردة أنا جوزك
وحبيبك وكل حاجة ليكي أنا من زمان
بتمناكي يا سوسو وبتمني حتي احضنك
انتي حلم عمري اللي ما صدقت لقيته ..
خالتي .. يا حبيبي ما ينفعش اللي بتعمله ده حرام ..
أنا .. لا حرام ولا حاجة انا نفسي فيكي وانت محرومة يبقي نتمتع ببعض ولا منشاف
ولا من دري ..
خالتي .. فكرت شوية ... انت بجد عاوزني يا فارس ..
أنا .. مسكت أيدها بوستها ... أنا ملكك يا روحي ..
خالتي .. وانا من اللحظة دي بتاعتك اعمل فيا اللي أنت عاوزه ..
أنا .. ما اتكلمتش كتير ورحت بايسها بوسة فرنساوي قعدت فيها ١٠ دقائق
خلصت منها نزلت ع شحمت ودنها مص
وهية اتكهربت تاني وجابت أكتر وغرقتني أكتر
قمت قايم قالع هدومي كلها وبقيت أنا وهي عريانين
وهي شافت زبي اتخضت ..
خالتي ... ايه كل ده ده جوزي ميجيش ربعه ..
أنا .. سيبك منه وخلينا في اللحمة دي ..
خالتي .. براحة عليا يا روحي ..
أنا .. من عنيا يا سوسو ..
وقمت منيمها ع ضهرها وقمت رافع رجليها ع كتفي
وقمت ممشي زبي ع كسها براحة لقيتها اترعشت جامد ..
خالتي .. اااااااااااااح وجابت نافورة عسل ع جسمي
(( حرفيا أنا غرقت بس كله يهون عشان حبيبتي وحلمي ))..
أنا .. انتي لحقتي يا لبوتي دي تالت مرة مش كدة أنا لسة معملتش حاجة ...
خالتي .. لبوتك حبيبتك و انت جامد اوي يا فارس يا بخت اللي هتتجوزك
..
أنا.. هش هش هش ... خلينا فيكي انتي مراتي وقمت موجه زبي
ناحية كسها ادخل الطربوش براحة خالص وهية كاتمة صوتها بايدها ..
ودخلت الطربوش ...
خالتي .. طلعه طلعه مش قادرة اه اه. اه. ..
أنا .. قمت مدخل زبي كله مرة واحدة جوه كسها ونزلت ع شفايفها عشان امنع صويتها وهي
حرفيا بتعض شفايفي وسبت زبي حبة لحد ما لقيت كسها بينبض ع زبي قمت متحرك واحدة واحدة ..
خالتي .. ااااااه ااااااه اااااه اااااااااااااح براحة شوية .
أنا .. وانا بعمل جامد ما براحة اهوه .. أنتي بس اللي مزوداها شوية ،،، وابتديت ازود واحدة واحدة سرعتي وقمت مطلعه فاجأة
خالتي .. طلعته ليه . حرام عليك دخله تاني .. تعبتني .. أوووووووف
أنا .. قومي نامي ع بطنك ... فعلا قامت نامت ع بطنها وابتديت ادخل زبي تاني
وقمت مديها اسبانك ع طيزها الملبن وبفعص في بزازها وهي شغالة اه اه اه اه اح.
اوف اوف .. كمان يا حبيبي نيك حبيبتك ومراتك ولبوتك ومتناكتك ..
وانا .. خدي يا لبوتي يا متناكتي يا شرموطتي زبي ليكي أنتي بس وفضلت
شغال رزع مش راحمها ومش مصدق نفسي خالص ...
اخيرا حلمي اتحقق وبنيك خالتي اللي شبه الهام شاهين دي
وانا شغال حسيت اني هجيب وانحرم من اللحظة الحلوة والنيكة دي ..
أنا .. قمت قالب نفسي ع جنبي وعدلتها ع جنبي الشمال وفضلت امسك في بزازها وابوسها في كل
جسمها واحسس عليه وهية تترعش .. وقمت مدخل زبي جانبي ومظبط نفسي وهاتك يا رزع وهي تصوت وتسرخ
ااااااااه ااااااااااه
ااااااااااااااح ااااااااااااااح براحة حرام عليك كسي ولع .. بس حلو كمل ..
وتجيب في عسل ..
لمدة ربع ساعة دك وخلاص هجيب ..
هجيب يا سوس اجيب فين ..
خالتي .. هات جوه هات معايا عاوزة احس
بالمتعة أكتر أنا جبت كتير اوووووي
أنا .. حاضر يا لبوتي
و فضلت أرزع فيها واديها لحد ما اتخشبت وجبت حمم بركانية جواها
وهية كمان جابت معايا مش عارف للمرة الكام ...
خالتي ... ااااااح ااااااوف .. سخن أوووووي بس ممتع جدا ..
أنت جميل اوي يا فارس .. راجل بجد شديد ..
بحبك اوووووووي ...
أنا .. أنا اللي بعشقك يا روحي اوووووووي وبموت فيكي أوووووي ..
خالتي ... أنا عاوزة اقولك اني من ساعة ما شفتك وانا اتخيلتك معايا
بس كنت خايفة ....
أنا .. انتي حلم عمري قومي بقة ناخد دش عشان نلحق نوضب الدنيا هما ع وصول ..
خالتي .. شلني مش قادرة ...
أنا .. شلتها ودخلت أنا وهي.
تحت الدش وعملت معاها واحد كمان لحد ما اتهلكت
وخلصنا وطلعنا وحسيت خالتي مبسوطة ووشها مورد وردت فيه الدموية ..
وبقيت يوميا أنا وخالتي في حضن بعض دايما وبنقضي أجمل سهراتنا مع بعض
بعد ما ينامو كلهم ولحد الآن مش ناسي ان مراتي هية حلم عمري وحياتي خالتي ياسمين
حلمي اللي اتحقق وقضيننا اجمل أيام عمرنا حتي الآن ..
والي لقاء آخر مع ملك القصة القصيرة
والمتسلسلة أسطورة الحكايات
الفتي (( قيصر )) الخارق
الفتي (( قيصر )) الخارق
المتعددة ولكن قصيرة ..
القصة عبارة عن مقتطفة من محارم قصيرة ..
بعنوان :
(( أنا والخالة الجميلة وحلمي الذي
تحقق))
في البداية ..
أنا فارس أو هالك أو زي ما أصحابي بينادوني عشان عريض
وضخم البنية طولي ١٩٠ وزني ٩٠ عيوني بني محروق أتمتع بجاذبية لا تضاهي أحد وطبعا سني وقتها
٢٠ سنة شاب بالغ أري ما بعد الأفق ... اتمتع بصحة جيدة
طبعا زي اي شاب بتفرج ع أفلام جنس كتير ومدمن ليها
بس مش بستمني عليها ..
أري الجنس من مفترق طريق ولكن التي برزت أمامي
هي خالتي ياسمين ..
(( حلم عمري يتحقق ))
وصفها ...
قصيرة طولها ١٦٠ وزن ٨٠ كيلو مدملكة حاجة كدة شبه الهام شاهين
وما أدراك ما هي الهام شاهين بالنسبة لي .. موظفة
في مصلحة الجمارك ...
المهم عشان ما اطولش عليكم .. بتبدا قصتي ...
في يوم
من الأيام كنا قاعدين أنا وأسرتي المكونة من أمي واختي الصغيرة
ملهمش دور في القصة ..
الباب خبط فجأة ...
أمي .. قوم افتح يا فارس شوف مين
أنا .. حاضر يا أمي .. رحت فتحت الباب لقيت خالتي عشقي
المهم سلمت عليها وطبعا الحضن مع البزاز المهلبية أثرني من جوايا
خالتي ... ازيك يا أم فارس عاملة ايه..
أمي .. أنا كويسة يا حبيبتي ارتاحي من السلم بس
المهم حضنو بعض والعيشة سلامونتي في الحنطليز..
خالتي .. معلش جيت في وقت غير مناسب ومعايا شنطة هدومي ..
أمي .. بيتك ومترحك يا حبيبتي في أي وقت انتي عارفة أن بعد
المرحوم ما توفي مفيش حد بيزورنا اصلا ..
خالتي .. تسلمي وتعيشي اللي حصل ...
قاطعاتها أمي .. قوم يا فارس انت وأختك خشو جوه ع ما أخلص كلام
مع خالتك ..
أنا واختي .. حاضر يا ماما ..
المهم أنا دخلت اختي الأوضة تلعب وطلعت اسمع هيقولو ايه
عند خالتي وامي ...
أمي .. ها يا حبيبتي
خالتي .. انفتحت من العياط ...
أمي .. طيب اهدي بس اهدي خدي اشربي بس بق عصير عشان تهدي
المهم خالتي. شربت ..
خالتي .. الخاين الدون بيخوني ومتجوز عليا .. وانقهرت يا أختي
أمي ... يا دي النايبة وانتي فيكي ايه يتعيب ده انتي فلقة قمر
خالتي .. شوفته ع سريري وفي اوضة نومي ماعرفتش استني
قمت سبتله البيت وجيتلك .. ع طول .. ومش عارفة اعمل ايه يا اختي
حتي حقي مش بيديهولي ومش قادرة انطق عشان ما بخلفش ..
أمي .. ما تقوليش كدة يا اختي ده انتي ست الستات يا حبة عيني
تشرفي وتنوري يا اختي برحتك ..
خالتي .. تسلمي يا حبيبتي .. دايما عامر..
أمي .. طيب بصي تنامي معايا ولا مع فارس اظن مش هتنحرجي منه ده ابنك..
خالتي .. لا انحرج منه ايه ده ابني ..
أمي .. يا فارس فارس ..
طبعا أنا واقف وسامع كل الكلام ... ومبسوط أوووووي ع الآخر
أنا .. نعم يا أمي ومبسووووط كدة
أمي .. طبعا سمعت يا سنااااااط كل حاجة انا عارفة انك بتتسنط .. وماسكة ودني بايدها ..
أنا .. هههههههههههههه ما انتي عارفة بقة يا أمي .. سيبي بس ودني .. ااااااااه
أمي .. المهم خالتك هتنام في أوضتك يا واد شوفلك نومة تانية..
أنا .. يسلاااام ده انا انام تحت رجليها بس هية تأمر
خالتي .. تعيش يا ابن اختي طيب وريني بقة الأوضة فين عشان
اريح شوية ..
أنا .. من عيني يا سوسو يا عسل .. اتفضلي يا قمر ...
خالتي ... طب يلا يا بكاش ..
وانا معدي خبطت فيها وانا بشيل شنطتها .. ايدي جات ع كسها ..
اتخضيت بس اتبسمت ..
خالتي اتبسمت .. مش تحاسب يا ولا ..
أنا .. معلش غصب عني الشنطة تقيلة .. اوووووووي
خالتي .. ولا يهمك ..
(( الواد كبر اووووي واحلو ))
(( في عقل بالها ))
أنا .. المهم وصلتها الأوضة وطلعت حضرت العشا مع أمي
والدنيا تمام .. وكلنا وظبطنا وجه وقت النوم كله دخل
ينام وانا طبعا كعادتي سهران ع فيلم سكس وفجأة حسيت بخيال حد ورايا
بصيت ورايا لقيت خالتي بقميص بيتي خفيف مبين أكتر ما مخبي ..
خالتي .. انت اتخضيت كدة ليه ..
أنا .. (( طبعا التليفون وقع من ايدي ))
وصوت الاهات طالع كان فيلم
لأنجيلا وايت ..
خالتي .. وطت وشفت فلقة طيزها العسل وجابت الفون وبتشوف شافت زب الزنجي
بيدك في أنجيلا .. وقالت ..
خالتي .. كبرت يا فارس وبقيت بتتفرج ع الحجات دي .. انت خلبوص يا ولا ..
أنا .. معلش يا خالتو انتي عارفة اني شاب وكدة والحاجات دي يعني بتهون ع الواحد.. ومتوتر ..
خالتي .. بطل توتر بقة يا حبيبي انا عارفة أن انت شاب وبتمارس
العادة السرية .. لكن برده ما تكترش عشان صحتك .. وبتبص ع الفيلم ..
أنا .. حسيت أن خالتي محرومة .. وهاجت شوية ..
أنا .. (( زالت من عندي آثار التوتر )) سوسو قوليلي جوزك كان بيعمل واجبه
معاكي .. آسف اني بسألك ؟؟
خالتي .. انت جريء اوي يا فارس بس انا هقولك عشان انت كبرت ..
بص يا سيدي هوه اه كويس بس بطل فاهمني .. وبقة يعمل كدة مع غيري..
أنا .. حد يسيب الجمال ده يا سوسو يبقي مغفل .. وغبي لما يخونك ..
خالتي .. بس بقة بطل بكش بقة ونام كفاية كدة .. وبصت ع زبي
لقيته عامل خيمة في الشورت .. وانكسفت كدة ..
خالتي .. لا ده انت يتخاف منك بقة
أنا .. حد يشوف القمر ده بقميص خفيف وما يعلنش عن تمرده ..
خالتي .. ضحكت .. وجريت ع الأوضة .. وقفلت الباب ..
أنا ..
( طب حد يسيب القمر دي ده انا جبت اخري تعالي بقة يا فضحني أما احطك في تلج ده أخرك )
عند خالتي في الأوضة
فضلت تفرك في كسها المنفوه وهرته لحد ما جابت وهي متخيلة زبي في كسها ..
المهم عدي اليوم وصحينا وبنفطر ع السفرة ..
أمي .. ياسمين اعتبري البيت بيتك بقة أنا هنزل الشغل وهاخد البت دي معايا المدرسة ..
خالتي .. برحتك يا اختي .. وانت يا استاذ موركش حاجة تعملها ولا ايه ..
أنا .. ما وراييش غيرك يا خالتو ..
أمي .. بس يا واد مدايقش خالتك وسيبها برحتها ..
أنا .. حاضر يا ست الكل بهزر معاها ..
المهم أمي واختي مشيو وانا رحت قعدت ع الكنبة قدام ال تي ڤي
وفتحت فيس بكلم العلقة اللي أعرفها ...
خالتي شالت الأكل وعملت القهوة وجات تقعد جمبي لابسة جلبية خفيفة
ومبينة حردت الكلت والسنتيان .. وفلقت بزازها باينة بيضة شمعة منورة ..
وانا مركز معاها وزبي أعلن عن تمرده في الشورت وع أخري
نسيت أقولكم زبي ٢٥ سم وما بالك الطول ده عامل ازاي ...
المهم ..
خالتي .. عينك يا واد في ايه انت هتاكلني أنا خالتك ..
أنا .. معلش يا سوسو ما انا برده معزور أشوف اللحمة دي وأقف ساكت ..
خالتي .. طيب لم نفسك بقة يا واد واعقل وبصت ع زبي وسرحت شوية ..
أنا .. عارفة يا سوسو لو مكنتيش خالتي كنت عملت ايه ..
خالتي .. هتعمل ايه يعني يا واد
( بمحن كدة )
أنا .. كنت بقيت جوزك ومنزلتكيش من السرير أبدا ..
خالتي .. لا لا لا لا لا لا لا لا انا كدة ابتديت اخاف منك اعقل بقة ..
أنا .. قمت غمزها بصباعي في جنبها ..
العب يا سوس
وعينك ما تشوف الا النور اللحم لعب كله وبزازها رقصت
وما اقولكش الهام شاهين قدامك ..
خالتي ... بس بقة أنا هقوم اعمل اكل عشان اللي جايين دول ..
أنا .. وتسيبيني وحدي يا سوس كدا ..
خالتي .. لم نفسك بقة .. وقامت وانا متابع بعيني هز جسمها وطيزها وهموت وبصت عليا بطرف عينها وإبتسمت..
أنا .. قاعد بفكر بعد وقت كبير بس لقيتها ..
كان عدا ساعتين وقمت اشوفها بتعمل ايه
لقيتها واقفة بتغسل المواعين والعباية مبلولة اوووي ومبينة
جسمها كله وطبعا ما اقولكش القرموط أعلن عن تمرده ..
دخلت عليها وقمت حاضنها اوووي من ورا وزبي رشق بين فلقات طيزها وهية اتخضت جدا ..
خالتي .... انت بتعمل ايه انت مش كدة يا فارس أنا خالتك
وانا ... حاضن ونازل تفعيص في بزازها
والشهوة سيطرت عليا وانا عمال
ابوس في رقبتها وساحت مني ع الآخر....
خالص ..
خالتي .. ارحمني أنا تعبانة اصلا ومش كدة أنا خلصانة اصلا ..
أنا .. بشهوة وسخونية .. الجسم ده بحلم بيه طول عمري وجه الوقت
اللي يبقي ليا لوحدي سيبي نفسك يا سوسو ليا وانا همتعك ..
خالتي دايخة .. ارحمني ابوس ايدك أنا تعبانة سبني يا فارس ..
أنا .. مقدرش يا سوسو .. وقمت لاففها ليا وحضنتها جامد وقربت شفايفي من شفتيها
وبقيت ابوس فيها برومانسية وبراحة مع تحسيس ع جسمها وهية في دنيا تانية
خالص ولساني لعب في بقها وهي كمان إستجابت معايا ولساني إتقابل مع لسانها ورقصو رقة العمر .. بعد فترة
بتاخد نفسها ....
خالتي .. اااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااااااه براحة عليا ممش قادرة ..
أنا .. ولا أنا قادر يا سوما أنتي جامدة أووووووي ..
قمت مقلعها العباية والسنتيان والكلت وشفت احلي جسم ممكن
تشوفه عينك حاجة كدة فوق الوصف بزاز رمان مهلبية جيلي جسم مربرب
مش قووووي كس مبطرخ محلوق وردي جسم أبيض زي الشمع أنا دوخت
منه خالص وزبي قام أكتر وعروق زبي بانت اووووووي
وهتفرتك قمت مقعدها ع الأرض وفضلت ابوس في كل حتة فيها
وامص في بزازها واشفط فيهم واضغط ع الحلمة بسناني... وخالتي بتوحوح
خالتي ... أاااااااااه اااااااااااه اااااااااااااح ااااااااااح كمان كمان قطعهم كمان
وانا .. من عنيا يا لبوتي وفضلت نازل تقفيش ومص في بزازها ونزلت ع بطنها لحس ومص
ولعب بلساني في سوتها دواير لحد ما نزلت ع الكنز كس مبطرخ فخم
يتاكل أكل حاجة كدة وارد برا كسم الجمدان نزلت بلساني ع الزنبور لسة بلحس
لقيتها اتكهربت أوووووي واترعشت وجابت ميتها غرقتني جدا .....
استنيت شوية لحد ما هديت ...
خالتي .. انت عملت فيا ايه حرام عليك وبتعيط ..
أنا .. أخدتها في حضني وطبطبت عليها بحنية من النهاردة أنا جوزك
وحبيبك وكل حاجة ليكي أنا من زمان
بتمناكي يا سوسو وبتمني حتي احضنك
انتي حلم عمري اللي ما صدقت لقيته ..
خالتي .. يا حبيبي ما ينفعش اللي بتعمله ده حرام ..
أنا .. لا حرام ولا حاجة انا نفسي فيكي وانت محرومة يبقي نتمتع ببعض ولا منشاف
ولا من دري ..
خالتي .. فكرت شوية ... انت بجد عاوزني يا فارس ..
أنا .. مسكت أيدها بوستها ... أنا ملكك يا روحي ..
خالتي .. وانا من اللحظة دي بتاعتك اعمل فيا اللي أنت عاوزه ..
أنا .. ما اتكلمتش كتير ورحت بايسها بوسة فرنساوي قعدت فيها ١٠ دقائق
خلصت منها نزلت ع شحمت ودنها مص
وهية اتكهربت تاني وجابت أكتر وغرقتني أكتر
قمت قايم قالع هدومي كلها وبقيت أنا وهي عريانين
وهي شافت زبي اتخضت ..
خالتي ... ايه كل ده ده جوزي ميجيش ربعه ..
أنا .. سيبك منه وخلينا في اللحمة دي ..
خالتي .. براحة عليا يا روحي ..
أنا .. من عنيا يا سوسو ..
وقمت منيمها ع ضهرها وقمت رافع رجليها ع كتفي
وقمت ممشي زبي ع كسها براحة لقيتها اترعشت جامد ..
خالتي .. اااااااااااااح وجابت نافورة عسل ع جسمي
(( حرفيا أنا غرقت بس كله يهون عشان حبيبتي وحلمي ))..
أنا .. انتي لحقتي يا لبوتي دي تالت مرة مش كدة أنا لسة معملتش حاجة ...
خالتي .. لبوتك حبيبتك و انت جامد اوي يا فارس يا بخت اللي هتتجوزك
..
أنا.. هش هش هش ... خلينا فيكي انتي مراتي وقمت موجه زبي
ناحية كسها ادخل الطربوش براحة خالص وهية كاتمة صوتها بايدها ..
ودخلت الطربوش ...
خالتي .. طلعه طلعه مش قادرة اه اه. اه. ..
أنا .. قمت مدخل زبي كله مرة واحدة جوه كسها ونزلت ع شفايفها عشان امنع صويتها وهي
حرفيا بتعض شفايفي وسبت زبي حبة لحد ما لقيت كسها بينبض ع زبي قمت متحرك واحدة واحدة ..
خالتي .. ااااااه ااااااه اااااه اااااااااااااح براحة شوية .
أنا .. وانا بعمل جامد ما براحة اهوه .. أنتي بس اللي مزوداها شوية ،،، وابتديت ازود واحدة واحدة سرعتي وقمت مطلعه فاجأة
خالتي .. طلعته ليه . حرام عليك دخله تاني .. تعبتني .. أوووووووف
أنا .. قومي نامي ع بطنك ... فعلا قامت نامت ع بطنها وابتديت ادخل زبي تاني
وقمت مديها اسبانك ع طيزها الملبن وبفعص في بزازها وهي شغالة اه اه اه اه اح.
اوف اوف .. كمان يا حبيبي نيك حبيبتك ومراتك ولبوتك ومتناكتك ..
وانا .. خدي يا لبوتي يا متناكتي يا شرموطتي زبي ليكي أنتي بس وفضلت
شغال رزع مش راحمها ومش مصدق نفسي خالص ...
اخيرا حلمي اتحقق وبنيك خالتي اللي شبه الهام شاهين دي
وانا شغال حسيت اني هجيب وانحرم من اللحظة الحلوة والنيكة دي ..
أنا .. قمت قالب نفسي ع جنبي وعدلتها ع جنبي الشمال وفضلت امسك في بزازها وابوسها في كل
جسمها واحسس عليه وهية تترعش .. وقمت مدخل زبي جانبي ومظبط نفسي وهاتك يا رزع وهي تصوت وتسرخ
ااااااااه ااااااااااه
ااااااااااااااح ااااااااااااااح براحة حرام عليك كسي ولع .. بس حلو كمل ..
وتجيب في عسل ..
لمدة ربع ساعة دك وخلاص هجيب ..
هجيب يا سوس اجيب فين ..
خالتي .. هات جوه هات معايا عاوزة احس
بالمتعة أكتر أنا جبت كتير اوووووي
أنا .. حاضر يا لبوتي
و فضلت أرزع فيها واديها لحد ما اتخشبت وجبت حمم بركانية جواها
وهية كمان جابت معايا مش عارف للمرة الكام ...
خالتي ... ااااااح ااااااوف .. سخن أوووووي بس ممتع جدا ..
أنت جميل اوي يا فارس .. راجل بجد شديد ..
بحبك اوووووووي ...
أنا .. أنا اللي بعشقك يا روحي اوووووووي وبموت فيكي أوووووي ..
خالتي ... أنا عاوزة اقولك اني من ساعة ما شفتك وانا اتخيلتك معايا
بس كنت خايفة ....
أنا .. انتي حلم عمري قومي بقة ناخد دش عشان نلحق نوضب الدنيا هما ع وصول ..
خالتي .. شلني مش قادرة ...
أنا .. شلتها ودخلت أنا وهي.
تحت الدش وعملت معاها واحد كمان لحد ما اتهلكت
وخلصنا وطلعنا وحسيت خالتي مبسوطة ووشها مورد وردت فيه الدموية ..
وبقيت يوميا أنا وخالتي في حضن بعض دايما وبنقضي أجمل سهراتنا مع بعض
بعد ما ينامو كلهم ولحد الآن مش ناسي ان مراتي هية حلم عمري وحياتي خالتي ياسمين
حلمي اللي اتحقق وقضيننا اجمل أيام عمرنا حتي الآن ..
والي لقاء آخر مع ملك القصة القصيرة
والمتسلسلة أسطورة الحكايات
الفتي (( قيصر )) الخارق