ج
جدو سامى 🕊️ 𓁈
عنتيل زائر
القصه اجزاء كتير اول جزء مفهوش سكس كتير تشويق لبقيت القصه نبداء:
في الاول كده اعرفكم بنفسي انا اسمي رودي وعندي ١٨ سنه اشتغلت في مستشفي كبيره في قسم المساج الطبيعي
ملحوظه (رودي ولد مش بنت )
دي اول قصه ليه في المنتدي **** تعجبكم واعذروني لو فيها حبه غلطاط
انا شخص وضعي المالي متوسط وزي اي حد فكره اشتغل عشان لم اتقدم واخطب مترفضش
كونت بدور ع شغل يكون سهل ومش بعيد برضوا عن الجنس
قرارت اكلم عمي عشان عندو مستشفي فيها قسم علاج طبيعي (مساج)
وملقتش احسن من شغلانه المساج الطبيعي فيها تحسيس وجنس وبقابل فيها كل الانواع من الجنسين
نزلت من بتنا اروح كليتي زي كل يوم عادي وانا نازل من البيت قبلت جرتي مي وهي ع السلم
البيت عباره عن ٣ ادوار اخر دور بتعنا ومي وابوها في الدور الي تحتينا والدور الاول بيتئجر كل فتره
وانا نازل سلمت عليها وبسبب قربي منها واننا وخدين ع بعض مفيش حدود بنا في الهزار ولا الكلام
قبلتها وهي بتفتح الباب ومكنتش واخده بالها مني وبتكلم في التلفون جيت من وراها وقمت مبعبصها لقتها طلعت ااه واطيه وقامت لفي وشها ليا
بصتلي وشورت ع التلفون انها بتكلم فتحت
اوصفلكم مي دي عندها ١٧ سنه بس الي يشوفها يقول متقلش عن ٢٥ سنه عنيها زرقه ولون بشرتها بيضه طيظها كبيره اي لبس بتلبسوا لازم طيظها تبان منه من كبرهم وبزازها متوسطه بس مشدودين مش بتحتاج ولا برا ولا غيره وطولها ١٦٠ تقريبا يعني مثال للجمال بحق
مي مش جرتي بس هي تبقي بنت عمي بس ابوها اخو ابويا من الاب بس عشان كده العلاقه مش كويسه اوي بنا
خت منها مفتاح الشقه وفتحت الباب ودخلنا
سلمت عليها بحكم القرابه وكانت لابسه تشرت قصير وتقريبا منغير حاجه من تحت عشان حلمتها كانت بينه وجاكت وبطلون ليجن ابيض وبانتي حمرا بينه من بياض جسمها ولون البطلون
انا:صباح الخير يا مي
مي:صباحو يا رودي عامل اي
انا : تمام الحمد ** وانتي
مي: كلوا تمام زي منتا شايف
انا :من نحيت شايف فنا شايف اوي وزقتها نحيت الباب ولسه هبوسها زقتني
مي: مش دلوقتي بابا زمانوا جي
انا:متخفيش هنلحق قبل ميجي
ورجعت زقتها تاني ولفت اديا حولين وسطها وقفشتلها طيظها لقتها نطاط لفوق حطيط شفيفي ع رقبتها وابتديت ابوس فيها وانا بقفش في طيظها الطريه
مي:بعيد يا رودي انا راجعه تعبانه وزقتني تاني
انا: طيب انا لازم اروح الحق جمعتي مش عايزه حاجه خت منها بوسه من شفيفها الي زي الكريز وسبتها وجيت افتح الباب
مي: اه صحيح بتفهم في الموبيلات
قلتلها: يعني ع قدي في اي
مي: الجهاز يدوب بيفتح ويهنج ويقفل
انا: طيب بقولك سبيه وانا راجع هعدي عليكي اشفهولك
مي: طيب ماشي هستناك روحت الجامعه وانا بفكر في اي الي حصل بنا واعت افكر ازاي انام معاها
خلصت جمعتي بسرعه وانا مروح خبط عليها
لقتها لابسه تشرت ابيض وعليه قميص ونفس البطلون وسدرها كله باين من التشرت
جيت ادخل
قلتلي: مش هينفع استنه شويه بابا ينزل
انا: ابوكي كل ميشفني معاكي يتخانق معايا ويفتكرني بعكسك
مي: انت تطول اساسا تعكسني انت مش شايف جسمي
ونازله وطلعه بي اديها ع جسمها وانا بضحك لحد مختش بالي انها لابسه البطلون منغير بانتي شفرات كسها بينين من البطلون
قلتلها: طيب بس **** ينجز
سبتها وطلعت جبت البرشام الي بيهيج الحريم ونزلت واعت ع السلم اشرب سجاره شويه ولقيت ابوها نازل استنيت خمسه ونزلتلها
قلتلي ادخل ادخل مفيش حد في البيت
هجت ع كسها وقولت في سري لازم اعمل حاجه لابسه بطلون منغير بنتي وبزازها باينه دي فرصه متتعوضش
جبتلي الموبيل بتعها وقلتلي اهو بتفهم فيه
قلتلها طب اعزمي بي عصير شاي اي حاجه
قلتلي انت غريب المطبخ اهو خش واعمل الي انت عيزه بس بسرعه قبل محد يجي ويفهم غلط
ضحكت وقلتها مهو احسن حاجه الغلط وجيت احضنها
قلتلي شوف الموبيل الاول
قولت في سري انتي لو اصده تسعديني عشان انيكك مش هتعملي كده
ضحكت وروحت عملت شاي وحتطلها حبيتين عشان المفعول يبداء بسرعه وقلبتوا كويس وقلتلها تعالي وهاتي موبيلك لقتها جت وادتني الموبيل وابتدات تشرب الشاي
وانا بابص ع الموبيل عيني عليها اشوف مفعول المنشط بداء ولا لسه
وعرفت ان الموبيل عليه حجات كتير وهو ده الي مش مخليه عارف يشتغل قلتلها هدهولك ع بليل اكون شوفت في اي واقولك
لقتها بتعرق واعده تحك رجلها في بعض فهمت ان المفعول ابتدي قلتلها مالك قلتلي مفيش بس الشاي طعمه غريب بس
ختها فرصه وروحت لافف من ضهرها عشان اجيب كوبايه وخبط فيها عشان تحس بي بتاعي لقت جسمها سخن اوي وزوبري بقي حديد وعملت اني اتكعبلت وحضنتها من ضهرها ورشقت زبري في طيظها
سمعت اه خفيفه فهمت انها استوت وشربتها وحطيط ايدها ع كتفي عشان وشي يبقي جنب بزازها وسنتها لحد الكنبه ونيمتها ولقتها لسه بتفرك رجلها
ملقتش فرصه احسن من دي وحطيط براحه شفيفي ع شفيفها وابتديت ابوس لقت في تفاعل منها في الاول ولقتها بتحاول تقاوم ع خفيف
قربت منها شويه وقلتلها انا بحبك من زمان وعايز اخطبك وبقرب بوقي من ودنها و صوتي واطي
قلتلي واي الي مخليك مستني متكلم ابويا
ابتديت ابوس رقبتها واحده واحده وبصوت واطي انا بحبك وعايز اجوزك ولقتها رجعت تتعامل معايا تاني وابتدات تحرك رقبتها وفضلت ابوس في خدها وانا رايح نحيت شفيفها الي زي الكريز وفضلت ابوس فيهم ولقتها هي الي ابتدات تبوس اكتر وجرئت ومديت ايدي وقفشت بزها لقيته طري وزي الملبن في اديا وزي متوقعت منغير برا
قلتلها انتي مش لبسه برا
ضحكت بشرمطه وقلتلي بيجبلي حساسيه
فهمت انها شرموطه وانها هي الي كانت عايزه ونزلت ايدي ع كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ابتدايت العب فيه
زقت ايدي وقلتلي لا انا لسه بنت بنوت ده بعد الجوز
بصتلها بي استغراب
قلتلها احا ع اساس الباقي ده الي حلال قبل الجواز
قلتلي خلاص مش حلال ابعد شدتها ونمت تحتها ع الكنبه وعدلتها خليت وشها في وشي وابتدايت اقفش في طيظها وانا بابوسها زبي ابتدا يخبط في كسها
وهي حست بي زبي امت قايمه قلتلي كفايا كده عشان ابويا قرب يجي
قلتلها مش هسيبك الي لم بتاعي ينام قلتلي وده بينام ازاي قلتلها يئما يتمص يئما يخش في حاجه ديقه اختاري
ضحكت بي لبونه قلتلي لا يتمص احسن ونزلت ع ركبتها تفكلي البطلون وهي مقربه وشها من البطلون اول منزل البطلون خبط في وشها
لقتها شخرت احا هو انت كونت عايز تحط كل ده في طيظي عشان ينام
هجت اكتر ع شرمتطها وقلتلها مهو كان في طيظك في المطبخ
بصتلي وقلتلي بس كان صغير جوه اي الي كبره
شدات رسها نحيتي وحتيطوا في بوقها وفضلت تمص فيه ومكنتش عارفه تدخلوا كله عشان بوقها صغير
فضلت تمص وانا بقفش في بزازها وقلبتها وضع 69
عشان امصلها قلتلي ملكش دعوه بكسي
مهتمتش لي كلامها وفضلت الحس في عسل كسها الي بينزل واول محطاط لساني ع كسها لقتها اترعشت
قلتلي حرام عليك دي المره ال٥ اجبهم
وكملت مص وانا من هيجاني نزلت لبني في بوقه ونزلتها ولقيت لبن ع الارض
قلتلي احا وهنعمل اي في لبنك ده قلتلها هاتي حته وشليه وانا هطلع قبل محد ميجي
وعدلت هدومي وبفتح الباب لقت ابوها في وشي
عمي اسمه محمد وعنده ٤٧ سنه وشريك في المستشفي هو عمي اخو ابويا من نفس الاب عشان كده مش العلاقه بنا حلوه اوي زي مقلت
واقف وبصلي بقرف كونت بتعمل اي هنا وبص لقه بنته بتمسح الارض
قلبي كان في رجليا ابتدات اجمع نفسي وقلتله كونت جيلك يا عمي وبنتك عزمت ادخل استناك
قلي خش وبعد كده مفيش راجل في البيت متخشش
واعدنا قالي عايز اي بقي قولت فرصه اعزم عليه يشغلني معاه في المستشفي
استغربت انوا وافق وهو الي بيعرض عليا الشغل في قسم المساج
قالي ها حاجه تانيه فكرت شويه حلمي من وانا صغير يبقي معايا شرموطه تنفعني في النيك وفي التبادل وفي كله وفكره اخطب مي اسم بس (انا ولا ديوث ولا مبيعرفقش معايا محارمي بس كونت وخدها عشان اخلص الي انا عايزه وخلاص) وعرض ع عمي اخطبها وقالي هات اهلك وتعاله
ضحكت وقلتله منا جبتك يا عمي
بصلي بقرف تاني قوم ياض من هنا وابقي هات ابوك ولا امك معاك وروح لي عمك يشغلك
استغربت بس كونت عايز امشي وخلاص عشان ميفتكرش البن الي ع الارض
وانا قايم قالي امال اي الي مي كانت بتمسحه ده وقفت حبه وقلتله قهوه بلبن اول مقلت لبنتك اني عايز اخطبها دلقت القهوه وزي مبيقوله دلق القهوه خير يا عمي ههههه وعملت نفسي عبيط وكملت ومشيت
ومي جت تفتحلي الباب قلتلها قبليني تحت عايزك في حاجه
استنتها نص ساعه لقتها نازله وقلتلي عايز اي
ختها من ايدها وروحنا عند واحد صحبي البيت اول مدخلنا لقيته بيلبس ونازل اول مشاف مي
قام زنقها في الحيطه شديتوا ابعت عن دي بس كده وختها شدتها ودخلنا اوضه نوم وسمعت صوت الباب بيقفل عرفت انوا نزل
قمت خالع التشرت وزقتها ع السرير قلتلي هتعمل اي حطيط ايدي ع بوقها وفضلت ابوس في رقبتها وانا بقفش في بزازها واديا بتتحرك ع كل جسمها وهي مغمضه عنيها دخلت ايدي من تحت البطلون العب في بزرها لقيت كسها غرقان عسل زاد هيجاني فشخ ونزلت بي ايدي ع فتحت طيظها ورشقت صباعي في طيظها لقتها شخرت احا براحه ع طيظي فشختني قلتلها انتي لسه شفتي فشخ يا لبوتي وحستها استمتعت بي الشتيمه وعرفت انها بتحب الشتيمه خلعت البطلون والبوكسر ولفتها ع ضهرها وحطيط بتاعي ع خرم طيظها وفضلت اتحرك براحه عشان تسخن كل ده وهي لسه لبسه البطلون نزلت البطلون شويه والاندر عشان اهيجها اكتر لفت وبصتلي ومنبهره قلتلها مالك يا لبوتي في اي لقتها بتشاور ع الباب بصيت لقيت اخت صحبي ندي عندها ١٥ سنه بس رغم سنها الصغير بس تستحمل الي مي متستحملوش ولقتها قربت من مي قلتلها سلمي يا ندي ع مي قلتلها ازيك يا مي ولسه هترد قامت ندي حطه صبعها في طيظ مي بسرعه خلتها تشخر بصوت عالي قلتلها اي الي عملتيه ده يا بنت المتناكه
بصتلها ندي بس يا بنت الشرموطه يا لبوه وطلعت اعدت في وشي ع ضهر مي وفضلت تبعبص مي بي ايد وتلعبلها في كسها بئيد
مي: اوي يا شرموطه من ع طيظي احا
لقيت ندي بتقولي اوعي عايزه انيكها
استغربت من كلمتها بس شهوتي كانت عاليه اوي لدرجد اني مرضتش وفعلا بعت
لقيت مي بتقولها تنيكي مين يا بنت الشرموطه دنا انيكك انت وكسم عيلتك كلها
قامت ندي ضربها قلم ع وشها سكتها وقلتلها اخرسي يا بنت الشرموطه وهنيكك غصب عن اهلك وفعلا عدلتها ورفعت رجل من رجلها وحطيط كسها ع كس مي وفضلت تتحرك عليه وهي بتقفش في بزازها وبتضربها ع طيظها لحد مطيظها احمرت
وشويه ولقيت التنين بيترعشوا عرفت انهم جابو شهوتهم مع بعض وقبل ما ندي متقوم عملت حاجه مكنتش متوقعها حطيط صبعها في بوقها ورشقت صبعها في كسها وهي بتقولها متفتحيش بوقق تاني يا بنت المتناكه وطلعت صبعها وفي ددمم ندي
مي : يا بنت المره المتناكه دنا هنيكك انت واهلك وقامت زقها ع السرير وحطيط صبعها في كس ندي بس المفجأه ندي مش بنت بنوت رغم سنها الصغير بس طلعت شرموطه كبيره
المفجأه كانت لي مي خلتها تبعد عنها ورجعت اعدت ع السرير
لقيت ندي وقفت وجت نحيتي وفتحت رجلها وحطيط زبي في كسها الناعم رمتها ع السرير وخلتها في فوضع الكلبه وحطيط بتاعي في كسها لقتها صوتت نيك جامد يا رودي نيك شرموطك وراحت تقفش بزاز مي ورجعت تبعبصها تاني بس المرادي مي مكنتش ممنعا بالعكس شدتها ورجعت حطط كسها ع كس ندي وقلتلها يا بنت المتناكه هخليكي متعرفيش تتحركي تاني يا بنت البوه وفضلوا ينيكوا في بعض لحد مترعشوا سوه تاني
وقمت شادد مي من طيظها وحطيط بتاعي في طيظها وفضلت انيك لحد ملبني نزل في طيظها ونيمنا احنا التلات معرفش قد اي بس الشمس كانت طلعت علينا
قمت استحميت ولبست ورجعت لقيت مي لسه بتفوق وندي بتسرح شعرها ولم لقت مي وقفت راحت وراها وقفشت طيظها صبحيا مباركه يا لبوه واستحموا ولبسوا وروحت مي وروحت نمت
واليوم عده وروحت تاني يوم لعمي احمد في المستشفي ورحب بيه وقالي اعد يا رودي
عمي احمد راجل بيحب يبسط نفسوا وبس عندو ٤٤ سنه وشريك بالنص في الشركه يعرف كل حاجه عن اي حد
دخلت عشان اسلم عليه
لقيت واحده من المومرضات تحت المكتب وهو اعد ع الكرسي رافع راسه لفوق
انا: ضحكت ازيك يا عمي
لقتها قامت فجأه وعدلت نفسها وقلت لي عمي هشوف الشغل الي طلبتوا مني وهي ماشيه بتهز طيظها قمت قافش طيظها لاني ضامن انها مش هتكلم بعد الي شفتوا ده
لقتها بتضحك بي شرمطه ومشيت
احمد:ازيك يا رودي
انا:بخير والحمد **
احمد: مش ناوي تغير اسم العرر الي ابوك مسمهولك ده
انا: هو انا الي اخترته هههههه
احمد: اي المنيكه الي عملتها امبارح دي
انا: عملت اي
افتكرته عرف ان مي مبقتش بنت
احمد: مبلاش شغل الهبل ده معايا يبني انت عبيط رايح تنيك بنت الراجل وتنطر لبنك ع الارض ولم يسئلك تقوله قهوه بلبن الراجل مبيحبش يدخل قهوه في بتهم
عرفت انوا قصده الي حصل في بيت عمي وبس
انا: ضحكت طب بزمتك البت فجره ولا لا
احمد: من نحيه فجره فهي فجره
ضحكنا سوه وكمل كلامه سيبك انت جي الشغل بقي فاكر انك هتيجي تحسس ع دي وده برحتك مش كده
انا: مش بظبط بس يعني حاجه زي كده !!!
احمد: انت هتقابل من كل الانواع الحريم الشرميط والبنات الي ليه صغيره وهتلاقي الشواذ والبنوتي وكل حاجه وخلي بالك عشان في جزء ملوش في حاجه وبيحب المساج العادي متقفلناش المستشفي
انا: اعمل اي طيب في الموضوع ده واعرفهم منين
احمد: هتعرف كل حاجه وهتنيك كتير متقلقش
ضحكنا احنا التنين وخدني يفرجني الشغل وابتدات الشغل
وعرفت اظبط موعيدي بين شغلي وبين جمعتي
كنت بروح احضر محضرات الصبح واخلص اروح ع المستشفي بليل
والجنس طبعا كان متوفر في التنين وبسهوله
وبعد اول شهر ليا في المستشفي كونت خلاص هبتدي اشتغل لوحدي منغير مشرف
وعمي وهو عارف ان ليا في الجنس من ساعت معرف اني نكت مي
وابتدت رحله جنس تانيه في المستشفي ولسه حوار ندي ومي مخلصش في الجزء الجي هتعرفوا الي حصل وياريت تعجبكم والي شايف القصه محتاجه تعديل يكلمني خاص وممكن ادخل شخصيته في الاجزاء الجيه وشكرا لي منتدي نسوانجيالقصه اجزاء كتير اول جزء مفهوش سكس كتير تشويق لبقيت القصه نبداء:
في الاول كده اعرفكم بنفسي انا اسمي رودي وعندي ١٨ سنه اشتغلت في مستشفي كبيره في قسم المساج الطبيعي
ملحوظه (رودي ولد مش بنت )
دي اول قصه ليه في المنتدي **** تعجبكم واعذروني لو فيها حبه غلطاط
انا شخص وضعي المالي متوسط وزي اي حد فكره اشتغل عشان لم اتقدم واخطب مترفضش
كونت بدور ع شغل يكون سهل ومش بعيد برضوا عن الجنس
قرارت اكلم عمي عشان عندو مستشفي فيها قسم علاج طبيعي (مساج)
وملقتش احسن من شغلانه المساج الطبيعي فيها تحسيس وجنس وبقابل فيها كل الانواع من الجنسين
نزلت من بتنا اروح كليتي زي كل يوم عادي وانا نازل من البيت قبلت جرتي مي وهي ع السلم
البيت عباره عن ٣ ادوار اخر دور بتعنا ومي وابوها في الدور الي تحتينا والدور الاول بيتئجر كل فتره
وانا نازل سلمت عليها وبسبب قربي منها واننا وخدين ع بعض مفيش حدود بنا في الهزار ولا الكلام
قبلتها وهي بتفتح الباب ومكنتش واخده بالها مني وبتكلم في التلفون جيت من وراها وقمت مبعبصها لقتها طلعت ااه واطيه وقامت لفي وشها ليا
بصتلي وشورت ع التلفون انها بتكلم فتحت
اوصفلكم مي دي عندها ١٧ سنه بس الي يشوفها يقول متقلش عن ٢٥ سنه عنيها زرقه ولون بشرتها بيضه طيظها كبيره اي لبس بتلبسوا لازم طيظها تبان منه من كبرهم وبزازها متوسطه بس مشدودين مش بتحتاج ولا برا ولا غيره وطولها ١٦٠ تقريبا يعني مثال للجمال بحق
مي مش جرتي بس هي تبقي بنت عمي بس ابوها اخو ابويا من الاب بس عشان كده العلاقه مش كويسه اوي بنا
خت منها مفتاح الشقه وفتحت الباب ودخلنا
سلمت عليها بحكم القرابه وكانت لابسه تشرت قصير وتقريبا منغير حاجه من تحت عشان حلمتها كانت بينه وجاكت وبطلون ليجن ابيض وبانتي حمرا بينه من بياض جسمها ولون البطلون
انا:صباح الخير يا مي
مي:صباحو يا رودي عامل اي
انا : تمام الحمد ** وانتي
مي: كلوا تمام زي منتا شايف
انا :من نحيت شايف فنا شايف اوي وزقتها نحيت الباب ولسه هبوسها زقتني
مي: مش دلوقتي بابا زمانوا جي
انا:متخفيش هنلحق قبل ميجي
ورجعت زقتها تاني ولفت اديا حولين وسطها وقفشتلها طيظها لقتها نطاط لفوق حطيط شفيفي ع رقبتها وابتديت ابوس فيها وانا بقفش في طيظها الطريه
مي:بعيد يا رودي انا راجعه تعبانه وزقتني تاني
انا: طيب انا لازم اروح الحق جمعتي مش عايزه حاجه خت منها بوسه من شفيفها الي زي الكريز وسبتها وجيت افتح الباب
مي: اه صحيح بتفهم في الموبيلات
قلتلها: يعني ع قدي في اي
مي: الجهاز يدوب بيفتح ويهنج ويقفل
انا: طيب بقولك سبيه وانا راجع هعدي عليكي اشفهولك
مي: طيب ماشي هستناك روحت الجامعه وانا بفكر في اي الي حصل بنا واعت افكر ازاي انام معاها
خلصت جمعتي بسرعه وانا مروح خبط عليها
لقتها لابسه تشرت ابيض وعليه قميص ونفس البطلون وسدرها كله باين من التشرت
جيت ادخل
قلتلي: مش هينفع استنه شويه بابا ينزل
انا: ابوكي كل ميشفني معاكي يتخانق معايا ويفتكرني بعكسك
مي: انت تطول اساسا تعكسني انت مش شايف جسمي
ونازله وطلعه بي اديها ع جسمها وانا بضحك لحد مختش بالي انها لابسه البطلون منغير بانتي شفرات كسها بينين من البطلون
قلتلها: طيب بس **** ينجز
سبتها وطلعت جبت البرشام الي بيهيج الحريم ونزلت واعت ع السلم اشرب سجاره شويه ولقيت ابوها نازل استنيت خمسه ونزلتلها
قلتلي ادخل ادخل مفيش حد في البيت
هجت ع كسها وقولت في سري لازم اعمل حاجه لابسه بطلون منغير بنتي وبزازها باينه دي فرصه متتعوضش
جبتلي الموبيل بتعها وقلتلي اهو بتفهم فيه
قلتلها طب اعزمي بي عصير شاي اي حاجه
قلتلي انت غريب المطبخ اهو خش واعمل الي انت عيزه بس بسرعه قبل محد يجي ويفهم غلط
ضحكت وقلتها مهو احسن حاجه الغلط وجيت احضنها
قلتلي شوف الموبيل الاول
قولت في سري انتي لو اصده تسعديني عشان انيكك مش هتعملي كده
ضحكت وروحت عملت شاي وحتطلها حبيتين عشان المفعول يبداء بسرعه وقلبتوا كويس وقلتلها تعالي وهاتي موبيلك لقتها جت وادتني الموبيل وابتدات تشرب الشاي
وانا بابص ع الموبيل عيني عليها اشوف مفعول المنشط بداء ولا لسه
وعرفت ان الموبيل عليه حجات كتير وهو ده الي مش مخليه عارف يشتغل قلتلها هدهولك ع بليل اكون شوفت في اي واقولك
لقتها بتعرق واعده تحك رجلها في بعض فهمت ان المفعول ابتدي قلتلها مالك قلتلي مفيش بس الشاي طعمه غريب بس
ختها فرصه وروحت لافف من ضهرها عشان اجيب كوبايه وخبط فيها عشان تحس بي بتاعي لقت جسمها سخن اوي وزوبري بقي حديد وعملت اني اتكعبلت وحضنتها من ضهرها ورشقت زبري في طيظها
سمعت اه خفيفه فهمت انها استوت وشربتها وحطيط ايدها ع كتفي عشان وشي يبقي جنب بزازها وسنتها لحد الكنبه ونيمتها ولقتها لسه بتفرك رجلها
ملقتش فرصه احسن من دي وحطيط براحه شفيفي ع شفيفها وابتديت ابوس لقت في تفاعل منها في الاول ولقتها بتحاول تقاوم ع خفيف
قربت منها شويه وقلتلها انا بحبك من زمان وعايز اخطبك وبقرب بوقي من ودنها و صوتي واطي
قلتلي واي الي مخليك مستني متكلم ابويا
ابتديت ابوس رقبتها واحده واحده وبصوت واطي انا بحبك وعايز اجوزك ولقتها رجعت تتعامل معايا تاني وابتدات تحرك رقبتها وفضلت ابوس في خدها وانا رايح نحيت شفيفها الي زي الكريز وفضلت ابوس فيهم ولقتها هي الي ابتدات تبوس اكتر وجرئت ومديت ايدي وقفشت بزها لقيته طري وزي الملبن في اديا وزي متوقعت منغير برا
قلتلها انتي مش لبسه برا
ضحكت بشرمطه وقلتلي بيجبلي حساسيه
فهمت انها شرموطه وانها هي الي كانت عايزه ونزلت ايدي ع كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ابتدايت العب فيه
زقت ايدي وقلتلي لا انا لسه بنت بنوت ده بعد الجوز
بصتلها بي استغراب
قلتلها احا ع اساس الباقي ده الي حلال قبل الجواز
قلتلي خلاص مش حلال ابعد شدتها ونمت تحتها ع الكنبه وعدلتها خليت وشها في وشي وابتدايت اقفش في طيظها وانا بابوسها زبي ابتدا يخبط في كسها
وهي حست بي زبي امت قايمه قلتلي كفايا كده عشان ابويا قرب يجي
قلتلها مش هسيبك الي لم بتاعي ينام قلتلي وده بينام ازاي قلتلها يئما يتمص يئما يخش في حاجه ديقه اختاري
ضحكت بي لبونه قلتلي لا يتمص احسن ونزلت ع ركبتها تفكلي البطلون وهي مقربه وشها من البطلون اول منزل البطلون خبط في وشها
لقتها شخرت احا هو انت كونت عايز تحط كل ده في طيظي عشان ينام
هجت اكتر ع شرمتطها وقلتلها مهو كان في طيظك في المطبخ
بصتلي وقلتلي بس كان صغير جوه اي الي كبره
شدات رسها نحيتي وحتيطوا في بوقها وفضلت تمص فيه ومكنتش عارفه تدخلوا كله عشان بوقها صغير
فضلت تمص وانا بقفش في بزازها وقلبتها وضع 69
عشان امصلها قلتلي ملكش دعوه بكسي
مهتمتش لي كلامها وفضلت الحس في عسل كسها الي بينزل واول محطاط لساني ع كسها لقتها اترعشت
قلتلي حرام عليك دي المره ال٥ اجبهم
وكملت مص وانا من هيجاني نزلت لبني في بوقه ونزلتها ولقيت لبن ع الارض
قلتلي احا وهنعمل اي في لبنك ده قلتلها هاتي حته وشليه وانا هطلع قبل محد ميجي
وعدلت هدومي وبفتح الباب لقت ابوها في وشي
عمي اسمه محمد وعنده ٤٧ سنه وشريك في المستشفي هو عمي اخو ابويا من نفس الاب عشان كده مش العلاقه بنا حلوه اوي زي مقلت
واقف وبصلي بقرف كونت بتعمل اي هنا وبص لقه بنته بتمسح الارض
قلبي كان في رجليا ابتدات اجمع نفسي وقلتله كونت جيلك يا عمي وبنتك عزمت ادخل استناك
قلي خش وبعد كده مفيش راجل في البيت متخشش
واعدنا قالي عايز اي بقي قولت فرصه اعزم عليه يشغلني معاه في المستشفي
استغربت انوا وافق وهو الي بيعرض عليا الشغل في قسم المساج
قالي ها حاجه تانيه فكرت شويه حلمي من وانا صغير يبقي معايا شرموطه تنفعني في النيك وفي التبادل وفي كله وفكره اخطب مي اسم بس (انا ولا ديوث ولا مبيعرفقش معايا محارمي بس كونت وخدها عشان اخلص الي انا عايزه وخلاص) وعرض ع عمي اخطبها وقالي هات اهلك وتعاله
ضحكت وقلتله منا جبتك يا عمي
بصلي بقرف تاني قوم ياض من هنا وابقي هات ابوك ولا امك معاك وروح لي عمك يشغلك
استغربت بس كونت عايز امشي وخلاص عشان ميفتكرش البن الي ع الارض
وانا قايم قالي امال اي الي مي كانت بتمسحه ده وقفت حبه وقلتله قهوه بلبن اول مقلت لبنتك اني عايز اخطبها دلقت القهوه وزي مبيقوله دلق القهوه خير يا عمي ههههه وعملت نفسي عبيط وكملت ومشيت
ومي جت تفتحلي الباب قلتلها قبليني تحت عايزك في حاجه
استنتها نص ساعه لقتها نازله وقلتلي عايز اي
ختها من ايدها وروحنا عند واحد صحبي البيت اول مدخلنا لقيته بيلبس ونازل اول مشاف مي
قام زنقها في الحيطه شديتوا ابعت عن دي بس كده وختها شدتها ودخلنا اوضه نوم وسمعت صوت الباب بيقفل عرفت انوا نزل
قمت خالع التشرت وزقتها ع السرير قلتلي هتعمل اي حطيط ايدي ع بوقها وفضلت ابوس في رقبتها وانا بقفش في بزازها واديا بتتحرك ع كل جسمها وهي مغمضه عنيها دخلت ايدي من تحت البطلون العب في بزرها لقيت كسها غرقان عسل زاد هيجاني فشخ ونزلت بي ايدي ع فتحت طيظها ورشقت صباعي في طيظها لقتها شخرت احا براحه ع طيظي فشختني قلتلها انتي لسه شفتي فشخ يا لبوتي وحستها استمتعت بي الشتيمه وعرفت انها بتحب الشتيمه خلعت البطلون والبوكسر ولفتها ع ضهرها وحطيط بتاعي ع خرم طيظها وفضلت اتحرك براحه عشان تسخن كل ده وهي لسه لبسه البطلون نزلت البطلون شويه والاندر عشان اهيجها اكتر لفت وبصتلي ومنبهره قلتلها مالك يا لبوتي في اي لقتها بتشاور ع الباب بصيت لقيت اخت صحبي ندي عندها ١٥ سنه بس رغم سنها الصغير بس تستحمل الي مي متستحملوش ولقتها قربت من مي قلتلها سلمي يا ندي ع مي قلتلها ازيك يا مي ولسه هترد قامت ندي حطه صبعها في طيظ مي بسرعه خلتها تشخر بصوت عالي قلتلها اي الي عملتيه ده يا بنت المتناكه
بصتلها ندي بس يا بنت الشرموطه يا لبوه وطلعت اعدت في وشي ع ضهر مي وفضلت تبعبص مي بي ايد وتلعبلها في كسها بئيد
مي: اوي يا شرموطه من ع طيظي احا
لقيت ندي بتقولي اوعي عايزه انيكها
استغربت من كلمتها بس شهوتي كانت عاليه اوي لدرجد اني مرضتش وفعلا بعت
لقيت مي بتقولها تنيكي مين يا بنت الشرموطه دنا انيكك انت وكسم عيلتك كلها
قامت ندي ضربها قلم ع وشها سكتها وقلتلها اخرسي يا بنت الشرموطه وهنيكك غصب عن اهلك وفعلا عدلتها ورفعت رجل من رجلها وحطيط كسها ع كس مي وفضلت تتحرك عليه وهي بتقفش في بزازها وبتضربها ع طيظها لحد مطيظها احمرت
وشويه ولقيت التنين بيترعشوا عرفت انهم جابو شهوتهم مع بعض وقبل ما ندي متقوم عملت حاجه مكنتش متوقعها حطيط صبعها في بوقها ورشقت صبعها في كسها وهي بتقولها متفتحيش بوقق تاني يا بنت المتناكه وطلعت صبعها وفي ددمم ندي
مي : يا بنت المره المتناكه دنا هنيكك انت واهلك وقامت زقها ع السرير وحطيط صبعها في كس ندي بس المفجأه ندي مش بنت بنوت رغم سنها الصغير بس طلعت شرموطه كبيره
المفجأه كانت لي مي خلتها تبعد عنها ورجعت اعدت ع السرير
لقيت ندي وقفت وجت نحيتي وفتحت رجلها وحطيط زبي في كسها الناعم رمتها ع السرير وخلتها في فوضع الكلبه وحطيط بتاعي في كسها لقتها صوتت نيك جامد يا رودي نيك شرموطك وراحت تقفش بزاز مي ورجعت تبعبصها تاني بس المرادي مي مكنتش ممنعا بالعكس شدتها ورجعت حطط كسها ع كس ندي وقلتلها يا بنت المتناكه هخليكي متعرفيش تتحركي تاني يا بنت البوه وفضلوا ينيكوا في بعض لحد مترعشوا سوه تاني
وقمت شادد مي من طيظها وحطيط بتاعي في طيظها وفضلت انيك لحد ملبني نزل في طيظها ونيمنا احنا التلات معرفش قد اي بس الشمس كانت طلعت علينا
قمت استحميت ولبست ورجعت لقيت مي لسه بتفوق وندي بتسرح شعرها ولم لقت مي وقفت راحت وراها وقفشت طيظها صبحيا مباركه يا لبوه واستحموا ولبسوا وروحت مي وروحت نمت
واليوم عده وروحت تاني يوم لعمي احمد في المستشفي ورحب بيه وقالي اعد يا رودي
عمي احمد راجل بيحب يبسط نفسوا وبس عندو ٤٤ سنه وشريك بالنص في الشركه يعرف كل حاجه عن اي حد
دخلت عشان اسلم عليه
لقيت واحده من المومرضات تحت المكتب وهو اعد ع الكرسي رافع راسه لفوق
انا: ضحكت ازيك يا عمي
لقتها قامت فجأه وعدلت نفسها وقلت لي عمي هشوف الشغل الي طلبتوا مني وهي ماشيه بتهز طيظها قمت قافش طيظها لاني ضامن انها مش هتكلم بعد الي شفتوا ده
لقتها بتضحك بي شرمطه ومشيت
احمد:ازيك يا رودي
انا:بخير والحمد **
احمد: مش ناوي تغير اسم العرر الي ابوك مسمهولك ده
انا: هو انا الي اخترته هههههه
احمد: اي المنيكه الي عملتها امبارح دي
انا: عملت اي
افتكرته عرف ان مي مبقتش بنت
احمد: مبلاش شغل الهبل ده معايا يبني انت عبيط رايح تنيك بنت الراجل وتنطر لبنك ع الارض ولم يسئلك تقوله قهوه بلبن الراجل مبيحبش يدخل قهوه في بتهم
عرفت انوا قصده الي حصل في بيت عمي وبس
انا: ضحكت طب بزمتك البت فجره ولا لا
احمد: من نحيه فجره فهي فجره
ضحكنا سوه وكمل كلامه سيبك انت جي الشغل بقي فاكر انك هتيجي تحسس ع دي وده برحتك مش كده
انا: مش بظبط بس يعني حاجه زي كده !!!
احمد: انت هتقابل من كل الانواع الحريم الشرميط والبنات الي ليه صغيره وهتلاقي الشواذ والبنوتي وكل حاجه وخلي بالك عشان في جزء ملوش في حاجه وبيحب المساج العادي متقفلناش المستشفي
انا: اعمل اي طيب في الموضوع ده واعرفهم منين
احمد: هتعرف كل حاجه وهتنيك كتير متقلقش
ضحكنا احنا التنين وخدني يفرجني الشغل وابتدات الشغل
وعرفت اظبط موعيدي بين شغلي وبين جمعتي
كنت بروح احضر محضرات الصبح واخلص اروح ع المستشفي بليل
والجنس طبعا كان متوفر في التنين وبسهوله
وبعد اول شهر ليا في المستشفي كونت خلاص هبتدي اشتغل لوحدي منغير مشرف
وعمي وهو عارف ان ليا في الجنس من ساعت معرف اني نكت مي
وابتدت رحله جنس تانيه في المستشفي ولسه حوار ندي ومي مخلصش في الجزء الجي هتعرفوا الي حصل وهتعرفوا عمي احمد عرف من ابو مي ولا ليه طريقه خاصه وهل ابو مي لو عرف هيعمل اي وياريت تعجبكم والي شايف القصه محتاجه تعديل يكلمني خاص وممكن ادخل شخصيته في الاجزاء الجيه وشكرا لي منتدي العنتيل
الجزء الثاني
في الاول بس بعتذر عن الغلط الي حصل في الجزء الي فات ان القصه اتبعتت مرتين هحاول اكلم ادمن عشان يعدل المشكله وبعتذر عن الاخطئت الاملائيه
وبشكر كل واحد قرء القصه والحمد ** انها عجبتوا وده شجعني اكتب الجزء الثاني
..
نبداء
الجزء الي فات وقف اني اتوظفت في المستشفي وهبتدي اشتغل لوحدي بدون مرقبين عليا وعرفت اظبط بين المستشفي وبين الكليه ....
صحيت من النوم استحميت ولبست ونزلت عشان اروح الكليه وكنت عارف ان في المعاد ده مبيبقاش في غير مي في البيت خبط شويه محدش فتح جربت ارن عليها تلفونها بيرن ومحدش بيرد قلقت ان يكون حد عرف حاجه اوحصلها حاجه قولت هخلص الكليه واجرب اعدي عليها تاني
وروحت للجامعه وكانت قلقان علي مي بس حصل حاجه نستني حوار مي المفجأه قابلت مازن الي كان معايا من اعدادي استغربت انو جيه يسلم عليا مع انه طول عمره في حاله ولا بيكلم حد ولا بيرد ع حد وكل الي بيكلمه بيكون عايز يوصل لي اخته عشان عرفين انها شرموطه سلم عليا ودار بنا الحوار كالاتي
-ازيك يا رودي
-تمام وانت يا مازن
-كويس جدا
-غريبه يعني انك بتسلم ع حد اعرفك بقالك سنين عمرك مجيت سلمت وضحكت ضحكه صفره
-ضحك و قالي ميبقاش قلبك اسود بقي انا سمعت انك شغال في مستشفي في قسم المساج
قلت في سري منا برضوا بقول اكيد في حاجه عشان يسلم
-اه يا مازن تحب تيجي
-اه بس مش لوحدي انا واختي
-اه اه طبعا تشرفونا وكتبتلوا العنوان ولقيت اخته مايا جيه تسلم علينا وبتبوس
مايا دي شرموطه كبيره والكل عارف حتي اخوها عندها ظ¢ظ¢ سنه بزازها كبار وطيظها من كبر حجمهم كانوا بيبانوا من الهدوم وشكل التدويره بتعتهم تخلي الكل يبص عليها اين كان لابسه اي
كانت لابسه بطلون جينس ورفعاه لحد كسها عشان تبين جمال جسمها وقميص فتحاه عشان يبين فلقه بزازها ومنزله شعرها علي كتفها
هجت ع منظرها قلت لمازن طب عن ازنك انا هروح وانت معاك العنون وجيت اتحرك عشان امشي لقت مايا وطت قدامي في النحيه الي ماشي فيها وزبري رشق في فلقت طيظها الطريه وسمعت منها اااااه تهيج حست ان زبري هيقطع البطلون ويدخل في طيظها اعتذرت وكملت طريقي للمستشي
لم روحت اعت فطرت وجهزت لبسي وع الساعه ظ¦ لقيت مازن واخته جم استغربت انوا جيه في نفس اليوم سلمت عليه ومكنش في في الشفت غيري سعتها
وجهزت سريرين وقلتلهم لازم تخلعوا هدمكم عشان تعرفوا تستجموا ولقيت انهم معندهمش مانع وفعلا بداء مازن يخلع وخلص ونام وغطه طيظوا بالفوطه بس المفجأه كانت مايا لابسه عبايا بكباسين واول مفتحتها شفت اجمل بزاز وكس ناعم واحلي طيظ هجت عليهم والي هيجني اكتر انها كانت ماشيه مع اخوها كده في الشارع
كل تفكيري ازاي هقدر اعمل مساج وانا شايف الجمال ده كل تفكيري ازاي اقنع مازن اني انيكها وفكرت في ندي وفعلا كلمتها وقلتلها تعالي وادتها العنوان ولم وصلت قلتلها خليكي انتي هنا لحد مندهلك
وكان الحل الوحيد الي في دماغي هو اني انيك مازن معاها وروحت جهزت حقنه بتهيج بطريقه فظيعه والي بيخدها يا ينيك يا يتناك ورجعت لي مازن وقلتله في حقنه لازم تتاخد قبل المساج عشان تريح اعصابك بس لازم تربط ايدك دقيقه عشان مفعول الحقنه
وافق مكنش عندوا مانع وفعلا بي مجرد مربط ايدو ندهت لي ندي والمفجأه انها كانت خلعت كل لبسها بره وكانت لابسه زبر صناعي لقيت مازن مستغرب وخايف حطيت ايدي ع بوقه واديتوا الحقنه ومكملش دقيقه وزوبره وقف والعروق كانت هتفرقع وبيعرق
وبيقول عايز انيك عايز انيك مش قادر روحت خالع هدوي وقلتله هتتناك مش هتنيك يا شرموط قالي اي حاجه فيها نيك ونمت جنبه وبتديت احرك زبري ع فتحت طيظه ولقيت صهد طالع من نحيتها وهو بيسرخ دخلو بسرعه مش قادر نكني قمت راشق زبري في طيظو ولقتها وسعها
قلتله منتا متناك اهو وطيظك وسعه امال عامل فيها محترم ليه يا شرموط ومسكت بتاعه وحركتهولو وانا بنيك فيه لقيتوا بيسرخ ااااااه اااااح مش قادر زبرك عورني في طيظي خرجه
وكانت ندي قربت منوا وطت الزبر الصناعه في بوقه وقلتله مص يا خول وكان بيمص وافضلت انيك فيه وهو شغال هححح ااااه نيك اسرع نيك جامد وشويه وكونت قربت اجيب شديت ندي من رقبتها وبقفش في بزازها وفضلت ابوس فيها وانا بنيك مازن لحد منزلت عشرتي في طيظوا
لقيتوا بيوحوح احااااا لبنك مولع نار طلعت زبري وكان عليه جزء من لبني ودم مازن خت البانتي بتاعت ندي وحطيتها في بوقه وسبته
ولقيت ندي سبتنا وراحا نحيت مايا وطلعت فوقيها منغير متاخد بلها ومعاها حبل وربتطها كويس ومايا مكنتش بتتحرك خالص زي الي متخدره وبعد مخلصت ربط فيها صحتها
وكان الشكل مايا نايمه مربوطع ع بطنها وهي عريانه ملط ووقفه قدمها ندي ولبسه زبر صناعي
مايا : انتي مين واي الي ربطني كده فكيني بعد اذنك
ندي : مصي وبعدها هفكك
مايا : احا امص اي يا بنت المتناكه بقولك فكيني
ندي : ضربتها بالقلم بنت المتناكه دي تبقي انتي وامك بقولك مصي يا لبوه
وقربت الزبر من بوقها وفضلت تزق لحد مفعلا دخلتوا في بوقها وفضلت ندي تنيك في مايا ومايا مش عارفه تتحرك ولا تعمل حاجه لحد مطلعت ندي الصناعي من بوقها ولفت وراها واعدت ع ضهرها
مايا : هتعملي اي يا كسمك اوعي
ندي : هنيكك يا لبوه عندك مانع وقامت رزعه الزبر في كسها قبل مترد
مايا : اااااااااه هحححح شليه يا كسمك ده كبير اوي وهيعورني اااه
ندي : اخرسي يا كسمك وقامت شدات مايا نحيتها من شعرها وبقت بتقفش في بزازها وهي بتنكها
وهي بتنكها بلت صباعها وراحت مبعبصه مايا في طيظها خلتها تتنفض وفضلت تنيك وتبعبص فيها
الموقف كان يهيج الصخر ختها فرصه وروحت ناطط ورا ندي وبليت صباعي من ريئي وقمت حشره في طيظ ندي لقتها طلعت اااااه عليا وبعدها بتضحك
ندي : دخلوا كلوا دخلوا
قمت بالل زبري وقربتوا من شفايف كس ندي وفضلت افرش فيه
ندي : دخلو يا رودي مش قادره دخلو هموووووت
روحت راشق زبري مره واحده كلوا في كسها
ندي : اااااااه براحه ااااح سوخن اوووووي ااااه
وفضلت انيك في ندي وكل ده ندي لسه بتنيك في مايا والتنين اعدين بيطلعوا اهات عاليا
كونت قربت اجيب عشرتي زقيت ندي وحطيط بتاعي ع خرم طيظ مايا وكان واسع زي خرم طيظ اخوها
وقمت مدخلوا كلوا
مايا : اااااح براحه يا كسمك طيظي اتفشخ اااه
لقيت ندي لفت من ورايا وراح مدخلها صباعها في كس مايا وفضلت تبعبص فيها وانا بنيك في طيظها قمت رازع جامد ودخلتوا ع اخره طلعت شخره تهيج
كونت عايز انيك اكتر من كده بس مقدرتش ونطرت لبني كلوا في طيظها
مايا : اوووووف ااااااخ اي كسم البن ده كلوا سخن اوووووي
قمت لبست انا وندي وروحنا فكينا مازن قام ومنغير ميلبس كان لسه هايج جري في الشارع وهو عريان عايز يتناك
ولبست مايا العبايه ع الحم وروحنا ركبنا اتوبيس عشان اوصلهم وفي نص السكه لقيت ندي بتقرب من مايا ورحت مدخله صباعها في طيظ مايا خلت مايا تطلع اااه سمعت كل الي في المكروباص
قربت مايا من ندي وقلتلها ك اوعي ايدك يا بنت الشرموطه احنا في التوبيس بتعملي اي
ردت عليها ندي : بطمن ع البن لسه موجود وله بلعتيه وهي بتقفش في طيظها وبتضربها عليها
قربت من ندي ودخلت صباعي بين رجلها وابتديت ادعكلها كسها اهدي يا لبوه منك ليها احنا في مكروباص
المنظر كان يهيج وانا ببعبص ندي وندي بتقفش وتقرص في طيظ مايا ولقينا واحد قرب من مايا وابتدي يبعبص فيها
وكنا وصلنا لي البيت انا وندي ونزلنا وسبنا مايا تكمل يوم النيك بتعها
وروحت ندي وروح بيتي وطلعت اعت اخبط ع مي محدش بيرد رنيت ع تلفونها معلق قلت اكتر وخفت يكون حد ئزاها
بس وسط الاسئله دي كلها قطع تفكيري لقيت الباب بيتفتح وكانت مي الي بتفتح وكانت لابسه قميص نوم احمر مع لون بشرتها البيضه ولون شعرها وعنيها كان المنظر سكسي
صفرت قلتلها قلقتيني عليكي كونتي بتعملي اي واي الجمال ده
-معلش يا حبيبي كونت بجهز نفسي عشانك عجبتك
-عجبتيني دنتي تخبلي وزقتها لجوه الشقه وقفلت الباب وزنقتها في الحيطه وابتديت ابوس في شفيفها
لسه عايز تجوزني ولا غيرت رئيك
-بعد الي شفته اخر مره والجمال الي قدامي دلوقتي ده عايز اجوزك حالا
-ممكن متفكرنيش بالي حصل ده عشان كل مفتكر بنت المتناكه دي اتعصب وكمان اي الي عملته ده نزلت لبنك كلو في طيظي
-بدل متشكريني اني خلتهالك احلي من الاول
ونزلت ايدي ع ضهرها لحد موصلت لي طيظها وقمت قرص طيظها بئديا التنين
سمعت منها ااه هيجتني وخلت زبري زي الحديد وحسيت بي هيجنها لم لقتها اتشعلقت في رقبتي وبقت هي الي بتبوس اكتر
نزلت بشفيفي ع رقبتها لحد موصلت لحلمت بزها الوردي ابتديت ارضع فيها والعض بسناني ع خفيف وهي كل الي عليها
-ااااه اااااااح براحه مش قادره يا رودي مص اسرع في بزاز شرمطك ونزلت بي اديها ع كسها وفضلت تلاعب فيه وصوت اهتها بقي عالي
لفتها وحطيت ايدي ع بوقها وطلعت زبري من البنطلون وحطتوا بين كسها وبين البانتي الي كانت لبسها وفضلت اتحرك عشان اهيجها اكتر
-ااااااااااه دخلو مش قادره خلاص بموت اااااااااه دخلو جو كس مراتك طفي ناري مش قاااادره هحححح افففف
صوت اهتها هيجني اكتر قلتلها متخفيش يا متناكه هنيكك انت وامك الشرموطه وابوكي الخول وحطيت بتاعي ع باب كسها وقلتلها اهو ع باب كسك دخلي لو عايزه
ملحقتش اكمل كلمتي ولقتها رجعت بطيظها جامد لي ورا لحد مزبري مدخل قمت رازع جامد في كسها اهتها عليت لدرجه اني حسيت ان حد هيجي فضلت انيك فيها واديا بتقفش بزازها
لحد مقربت اجيب لبني قلتلها عيزاه فين يا شرموطه
-في بوقي كلو عدلت نفسها ونزلت ع ركبها وحطيت بتاعي في بوقها وعشان كان ضيق كان زي اني بنيك كسها لحد منزلت لبني كلو لقتها شربتوا لحد اخر نقطه فيه بصيت لقيت بقسماط ع التربيزه خت واخده وحيتها في طيظ مي قلتلها عشان تفتكريني وضحكت وعدلت هدومي وقلتلها جهزي نفسك هنروح قريب لي ندي تاني يا لبوتي وسبتها قبل متسئل ليه
يا تري عايز اودي مي ليه لي ندي ومايا هتعمل اي بعد متناكت واخوها الي جري في الشارع هيجان ده
في الاول كده اعرفكم بنفسي انا اسمي رودي وعندي ١٨ سنه اشتغلت في مستشفي كبيره في قسم المساج الطبيعي
ملحوظه (رودي ولد مش بنت )
دي اول قصه ليه في المنتدي **** تعجبكم واعذروني لو فيها حبه غلطاط
انا شخص وضعي المالي متوسط وزي اي حد فكره اشتغل عشان لم اتقدم واخطب مترفضش
كونت بدور ع شغل يكون سهل ومش بعيد برضوا عن الجنس
قرارت اكلم عمي عشان عندو مستشفي فيها قسم علاج طبيعي (مساج)
وملقتش احسن من شغلانه المساج الطبيعي فيها تحسيس وجنس وبقابل فيها كل الانواع من الجنسين
نزلت من بتنا اروح كليتي زي كل يوم عادي وانا نازل من البيت قبلت جرتي مي وهي ع السلم
البيت عباره عن ٣ ادوار اخر دور بتعنا ومي وابوها في الدور الي تحتينا والدور الاول بيتئجر كل فتره
وانا نازل سلمت عليها وبسبب قربي منها واننا وخدين ع بعض مفيش حدود بنا في الهزار ولا الكلام
قبلتها وهي بتفتح الباب ومكنتش واخده بالها مني وبتكلم في التلفون جيت من وراها وقمت مبعبصها لقتها طلعت ااه واطيه وقامت لفي وشها ليا
بصتلي وشورت ع التلفون انها بتكلم فتحت
اوصفلكم مي دي عندها ١٧ سنه بس الي يشوفها يقول متقلش عن ٢٥ سنه عنيها زرقه ولون بشرتها بيضه طيظها كبيره اي لبس بتلبسوا لازم طيظها تبان منه من كبرهم وبزازها متوسطه بس مشدودين مش بتحتاج ولا برا ولا غيره وطولها ١٦٠ تقريبا يعني مثال للجمال بحق
مي مش جرتي بس هي تبقي بنت عمي بس ابوها اخو ابويا من الاب بس عشان كده العلاقه مش كويسه اوي بنا
خت منها مفتاح الشقه وفتحت الباب ودخلنا
سلمت عليها بحكم القرابه وكانت لابسه تشرت قصير وتقريبا منغير حاجه من تحت عشان حلمتها كانت بينه وجاكت وبطلون ليجن ابيض وبانتي حمرا بينه من بياض جسمها ولون البطلون
انا:صباح الخير يا مي
مي:صباحو يا رودي عامل اي
انا : تمام الحمد ** وانتي
مي: كلوا تمام زي منتا شايف
انا :من نحيت شايف فنا شايف اوي وزقتها نحيت الباب ولسه هبوسها زقتني
مي: مش دلوقتي بابا زمانوا جي
انا:متخفيش هنلحق قبل ميجي
ورجعت زقتها تاني ولفت اديا حولين وسطها وقفشتلها طيظها لقتها نطاط لفوق حطيط شفيفي ع رقبتها وابتديت ابوس فيها وانا بقفش في طيظها الطريه
مي:بعيد يا رودي انا راجعه تعبانه وزقتني تاني
انا: طيب انا لازم اروح الحق جمعتي مش عايزه حاجه خت منها بوسه من شفيفها الي زي الكريز وسبتها وجيت افتح الباب
مي: اه صحيح بتفهم في الموبيلات
قلتلها: يعني ع قدي في اي
مي: الجهاز يدوب بيفتح ويهنج ويقفل
انا: طيب بقولك سبيه وانا راجع هعدي عليكي اشفهولك
مي: طيب ماشي هستناك روحت الجامعه وانا بفكر في اي الي حصل بنا واعت افكر ازاي انام معاها
خلصت جمعتي بسرعه وانا مروح خبط عليها
لقتها لابسه تشرت ابيض وعليه قميص ونفس البطلون وسدرها كله باين من التشرت
جيت ادخل
قلتلي: مش هينفع استنه شويه بابا ينزل
انا: ابوكي كل ميشفني معاكي يتخانق معايا ويفتكرني بعكسك
مي: انت تطول اساسا تعكسني انت مش شايف جسمي
ونازله وطلعه بي اديها ع جسمها وانا بضحك لحد مختش بالي انها لابسه البطلون منغير بانتي شفرات كسها بينين من البطلون
قلتلها: طيب بس **** ينجز
سبتها وطلعت جبت البرشام الي بيهيج الحريم ونزلت واعت ع السلم اشرب سجاره شويه ولقيت ابوها نازل استنيت خمسه ونزلتلها
قلتلي ادخل ادخل مفيش حد في البيت
هجت ع كسها وقولت في سري لازم اعمل حاجه لابسه بطلون منغير بنتي وبزازها باينه دي فرصه متتعوضش
جبتلي الموبيل بتعها وقلتلي اهو بتفهم فيه
قلتلها طب اعزمي بي عصير شاي اي حاجه
قلتلي انت غريب المطبخ اهو خش واعمل الي انت عيزه بس بسرعه قبل محد يجي ويفهم غلط
ضحكت وقلتها مهو احسن حاجه الغلط وجيت احضنها
قلتلي شوف الموبيل الاول
قولت في سري انتي لو اصده تسعديني عشان انيكك مش هتعملي كده
ضحكت وروحت عملت شاي وحتطلها حبيتين عشان المفعول يبداء بسرعه وقلبتوا كويس وقلتلها تعالي وهاتي موبيلك لقتها جت وادتني الموبيل وابتدات تشرب الشاي
وانا بابص ع الموبيل عيني عليها اشوف مفعول المنشط بداء ولا لسه
وعرفت ان الموبيل عليه حجات كتير وهو ده الي مش مخليه عارف يشتغل قلتلها هدهولك ع بليل اكون شوفت في اي واقولك
لقتها بتعرق واعده تحك رجلها في بعض فهمت ان المفعول ابتدي قلتلها مالك قلتلي مفيش بس الشاي طعمه غريب بس
ختها فرصه وروحت لافف من ضهرها عشان اجيب كوبايه وخبط فيها عشان تحس بي بتاعي لقت جسمها سخن اوي وزوبري بقي حديد وعملت اني اتكعبلت وحضنتها من ضهرها ورشقت زبري في طيظها
سمعت اه خفيفه فهمت انها استوت وشربتها وحطيط ايدها ع كتفي عشان وشي يبقي جنب بزازها وسنتها لحد الكنبه ونيمتها ولقتها لسه بتفرك رجلها
ملقتش فرصه احسن من دي وحطيط براحه شفيفي ع شفيفها وابتديت ابوس لقت في تفاعل منها في الاول ولقتها بتحاول تقاوم ع خفيف
قربت منها شويه وقلتلها انا بحبك من زمان وعايز اخطبك وبقرب بوقي من ودنها و صوتي واطي
قلتلي واي الي مخليك مستني متكلم ابويا
ابتديت ابوس رقبتها واحده واحده وبصوت واطي انا بحبك وعايز اجوزك ولقتها رجعت تتعامل معايا تاني وابتدات تحرك رقبتها وفضلت ابوس في خدها وانا رايح نحيت شفيفها الي زي الكريز وفضلت ابوس فيهم ولقتها هي الي ابتدات تبوس اكتر وجرئت ومديت ايدي وقفشت بزها لقيته طري وزي الملبن في اديا وزي متوقعت منغير برا
قلتلها انتي مش لبسه برا
ضحكت بشرمطه وقلتلي بيجبلي حساسيه
فهمت انها شرموطه وانها هي الي كانت عايزه ونزلت ايدي ع كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ابتدايت العب فيه
زقت ايدي وقلتلي لا انا لسه بنت بنوت ده بعد الجوز
بصتلها بي استغراب
قلتلها احا ع اساس الباقي ده الي حلال قبل الجواز
قلتلي خلاص مش حلال ابعد شدتها ونمت تحتها ع الكنبه وعدلتها خليت وشها في وشي وابتدايت اقفش في طيظها وانا بابوسها زبي ابتدا يخبط في كسها
وهي حست بي زبي امت قايمه قلتلي كفايا كده عشان ابويا قرب يجي
قلتلها مش هسيبك الي لم بتاعي ينام قلتلي وده بينام ازاي قلتلها يئما يتمص يئما يخش في حاجه ديقه اختاري
ضحكت بي لبونه قلتلي لا يتمص احسن ونزلت ع ركبتها تفكلي البطلون وهي مقربه وشها من البطلون اول منزل البطلون خبط في وشها
لقتها شخرت احا هو انت كونت عايز تحط كل ده في طيظي عشان ينام
هجت اكتر ع شرمتطها وقلتلها مهو كان في طيظك في المطبخ
بصتلي وقلتلي بس كان صغير جوه اي الي كبره
شدات رسها نحيتي وحتيطوا في بوقها وفضلت تمص فيه ومكنتش عارفه تدخلوا كله عشان بوقها صغير
فضلت تمص وانا بقفش في بزازها وقلبتها وضع 69
عشان امصلها قلتلي ملكش دعوه بكسي
مهتمتش لي كلامها وفضلت الحس في عسل كسها الي بينزل واول محطاط لساني ع كسها لقتها اترعشت
قلتلي حرام عليك دي المره ال٥ اجبهم
وكملت مص وانا من هيجاني نزلت لبني في بوقه ونزلتها ولقيت لبن ع الارض
قلتلي احا وهنعمل اي في لبنك ده قلتلها هاتي حته وشليه وانا هطلع قبل محد ميجي
وعدلت هدومي وبفتح الباب لقت ابوها في وشي
عمي اسمه محمد وعنده ٤٧ سنه وشريك في المستشفي هو عمي اخو ابويا من نفس الاب عشان كده مش العلاقه بنا حلوه اوي زي مقلت
واقف وبصلي بقرف كونت بتعمل اي هنا وبص لقه بنته بتمسح الارض
قلبي كان في رجليا ابتدات اجمع نفسي وقلتله كونت جيلك يا عمي وبنتك عزمت ادخل استناك
قلي خش وبعد كده مفيش راجل في البيت متخشش
واعدنا قالي عايز اي بقي قولت فرصه اعزم عليه يشغلني معاه في المستشفي
استغربت انوا وافق وهو الي بيعرض عليا الشغل في قسم المساج
قالي ها حاجه تانيه فكرت شويه حلمي من وانا صغير يبقي معايا شرموطه تنفعني في النيك وفي التبادل وفي كله وفكره اخطب مي اسم بس (انا ولا ديوث ولا مبيعرفقش معايا محارمي بس كونت وخدها عشان اخلص الي انا عايزه وخلاص) وعرض ع عمي اخطبها وقالي هات اهلك وتعاله
ضحكت وقلتله منا جبتك يا عمي
بصلي بقرف تاني قوم ياض من هنا وابقي هات ابوك ولا امك معاك وروح لي عمك يشغلك
استغربت بس كونت عايز امشي وخلاص عشان ميفتكرش البن الي ع الارض
وانا قايم قالي امال اي الي مي كانت بتمسحه ده وقفت حبه وقلتله قهوه بلبن اول مقلت لبنتك اني عايز اخطبها دلقت القهوه وزي مبيقوله دلق القهوه خير يا عمي ههههه وعملت نفسي عبيط وكملت ومشيت
ومي جت تفتحلي الباب قلتلها قبليني تحت عايزك في حاجه
استنتها نص ساعه لقتها نازله وقلتلي عايز اي
ختها من ايدها وروحنا عند واحد صحبي البيت اول مدخلنا لقيته بيلبس ونازل اول مشاف مي
قام زنقها في الحيطه شديتوا ابعت عن دي بس كده وختها شدتها ودخلنا اوضه نوم وسمعت صوت الباب بيقفل عرفت انوا نزل
قمت خالع التشرت وزقتها ع السرير قلتلي هتعمل اي حطيط ايدي ع بوقها وفضلت ابوس في رقبتها وانا بقفش في بزازها واديا بتتحرك ع كل جسمها وهي مغمضه عنيها دخلت ايدي من تحت البطلون العب في بزرها لقيت كسها غرقان عسل زاد هيجاني فشخ ونزلت بي ايدي ع فتحت طيظها ورشقت صباعي في طيظها لقتها شخرت احا براحه ع طيظي فشختني قلتلها انتي لسه شفتي فشخ يا لبوتي وحستها استمتعت بي الشتيمه وعرفت انها بتحب الشتيمه خلعت البطلون والبوكسر ولفتها ع ضهرها وحطيط بتاعي ع خرم طيظها وفضلت اتحرك براحه عشان تسخن كل ده وهي لسه لبسه البطلون نزلت البطلون شويه والاندر عشان اهيجها اكتر لفت وبصتلي ومنبهره قلتلها مالك يا لبوتي في اي لقتها بتشاور ع الباب بصيت لقيت اخت صحبي ندي عندها ١٥ سنه بس رغم سنها الصغير بس تستحمل الي مي متستحملوش ولقتها قربت من مي قلتلها سلمي يا ندي ع مي قلتلها ازيك يا مي ولسه هترد قامت ندي حطه صبعها في طيظ مي بسرعه خلتها تشخر بصوت عالي قلتلها اي الي عملتيه ده يا بنت المتناكه
بصتلها ندي بس يا بنت الشرموطه يا لبوه وطلعت اعدت في وشي ع ضهر مي وفضلت تبعبص مي بي ايد وتلعبلها في كسها بئيد
مي: اوي يا شرموطه من ع طيظي احا
لقيت ندي بتقولي اوعي عايزه انيكها
استغربت من كلمتها بس شهوتي كانت عاليه اوي لدرجد اني مرضتش وفعلا بعت
لقيت مي بتقولها تنيكي مين يا بنت الشرموطه دنا انيكك انت وكسم عيلتك كلها
قامت ندي ضربها قلم ع وشها سكتها وقلتلها اخرسي يا بنت الشرموطه وهنيكك غصب عن اهلك وفعلا عدلتها ورفعت رجل من رجلها وحطيط كسها ع كس مي وفضلت تتحرك عليه وهي بتقفش في بزازها وبتضربها ع طيظها لحد مطيظها احمرت
وشويه ولقيت التنين بيترعشوا عرفت انهم جابو شهوتهم مع بعض وقبل ما ندي متقوم عملت حاجه مكنتش متوقعها حطيط صبعها في بوقها ورشقت صبعها في كسها وهي بتقولها متفتحيش بوقق تاني يا بنت المتناكه وطلعت صبعها وفي ددمم ندي
مي : يا بنت المره المتناكه دنا هنيكك انت واهلك وقامت زقها ع السرير وحطيط صبعها في كس ندي بس المفجأه ندي مش بنت بنوت رغم سنها الصغير بس طلعت شرموطه كبيره
المفجأه كانت لي مي خلتها تبعد عنها ورجعت اعدت ع السرير
لقيت ندي وقفت وجت نحيتي وفتحت رجلها وحطيط زبي في كسها الناعم رمتها ع السرير وخلتها في فوضع الكلبه وحطيط بتاعي في كسها لقتها صوتت نيك جامد يا رودي نيك شرموطك وراحت تقفش بزاز مي ورجعت تبعبصها تاني بس المرادي مي مكنتش ممنعا بالعكس شدتها ورجعت حطط كسها ع كس ندي وقلتلها يا بنت المتناكه هخليكي متعرفيش تتحركي تاني يا بنت البوه وفضلوا ينيكوا في بعض لحد مترعشوا سوه تاني
وقمت شادد مي من طيظها وحطيط بتاعي في طيظها وفضلت انيك لحد ملبني نزل في طيظها ونيمنا احنا التلات معرفش قد اي بس الشمس كانت طلعت علينا
قمت استحميت ولبست ورجعت لقيت مي لسه بتفوق وندي بتسرح شعرها ولم لقت مي وقفت راحت وراها وقفشت طيظها صبحيا مباركه يا لبوه واستحموا ولبسوا وروحت مي وروحت نمت
واليوم عده وروحت تاني يوم لعمي احمد في المستشفي ورحب بيه وقالي اعد يا رودي
عمي احمد راجل بيحب يبسط نفسوا وبس عندو ٤٤ سنه وشريك بالنص في الشركه يعرف كل حاجه عن اي حد
دخلت عشان اسلم عليه
لقيت واحده من المومرضات تحت المكتب وهو اعد ع الكرسي رافع راسه لفوق
انا: ضحكت ازيك يا عمي
لقتها قامت فجأه وعدلت نفسها وقلت لي عمي هشوف الشغل الي طلبتوا مني وهي ماشيه بتهز طيظها قمت قافش طيظها لاني ضامن انها مش هتكلم بعد الي شفتوا ده
لقتها بتضحك بي شرمطه ومشيت
احمد:ازيك يا رودي
انا:بخير والحمد **
احمد: مش ناوي تغير اسم العرر الي ابوك مسمهولك ده
انا: هو انا الي اخترته هههههه
احمد: اي المنيكه الي عملتها امبارح دي
انا: عملت اي
افتكرته عرف ان مي مبقتش بنت
احمد: مبلاش شغل الهبل ده معايا يبني انت عبيط رايح تنيك بنت الراجل وتنطر لبنك ع الارض ولم يسئلك تقوله قهوه بلبن الراجل مبيحبش يدخل قهوه في بتهم
عرفت انوا قصده الي حصل في بيت عمي وبس
انا: ضحكت طب بزمتك البت فجره ولا لا
احمد: من نحيه فجره فهي فجره
ضحكنا سوه وكمل كلامه سيبك انت جي الشغل بقي فاكر انك هتيجي تحسس ع دي وده برحتك مش كده
انا: مش بظبط بس يعني حاجه زي كده !!!
احمد: انت هتقابل من كل الانواع الحريم الشرميط والبنات الي ليه صغيره وهتلاقي الشواذ والبنوتي وكل حاجه وخلي بالك عشان في جزء ملوش في حاجه وبيحب المساج العادي متقفلناش المستشفي
انا: اعمل اي طيب في الموضوع ده واعرفهم منين
احمد: هتعرف كل حاجه وهتنيك كتير متقلقش
ضحكنا احنا التنين وخدني يفرجني الشغل وابتدات الشغل
وعرفت اظبط موعيدي بين شغلي وبين جمعتي
كنت بروح احضر محضرات الصبح واخلص اروح ع المستشفي بليل
والجنس طبعا كان متوفر في التنين وبسهوله
وبعد اول شهر ليا في المستشفي كونت خلاص هبتدي اشتغل لوحدي منغير مشرف
وعمي وهو عارف ان ليا في الجنس من ساعت معرف اني نكت مي
وابتدت رحله جنس تانيه في المستشفي ولسه حوار ندي ومي مخلصش في الجزء الجي هتعرفوا الي حصل وياريت تعجبكم والي شايف القصه محتاجه تعديل يكلمني خاص وممكن ادخل شخصيته في الاجزاء الجيه وشكرا لي منتدي نسوانجيالقصه اجزاء كتير اول جزء مفهوش سكس كتير تشويق لبقيت القصه نبداء:
في الاول كده اعرفكم بنفسي انا اسمي رودي وعندي ١٨ سنه اشتغلت في مستشفي كبيره في قسم المساج الطبيعي
ملحوظه (رودي ولد مش بنت )
دي اول قصه ليه في المنتدي **** تعجبكم واعذروني لو فيها حبه غلطاط
انا شخص وضعي المالي متوسط وزي اي حد فكره اشتغل عشان لم اتقدم واخطب مترفضش
كونت بدور ع شغل يكون سهل ومش بعيد برضوا عن الجنس
قرارت اكلم عمي عشان عندو مستشفي فيها قسم علاج طبيعي (مساج)
وملقتش احسن من شغلانه المساج الطبيعي فيها تحسيس وجنس وبقابل فيها كل الانواع من الجنسين
نزلت من بتنا اروح كليتي زي كل يوم عادي وانا نازل من البيت قبلت جرتي مي وهي ع السلم
البيت عباره عن ٣ ادوار اخر دور بتعنا ومي وابوها في الدور الي تحتينا والدور الاول بيتئجر كل فتره
وانا نازل سلمت عليها وبسبب قربي منها واننا وخدين ع بعض مفيش حدود بنا في الهزار ولا الكلام
قبلتها وهي بتفتح الباب ومكنتش واخده بالها مني وبتكلم في التلفون جيت من وراها وقمت مبعبصها لقتها طلعت ااه واطيه وقامت لفي وشها ليا
بصتلي وشورت ع التلفون انها بتكلم فتحت
اوصفلكم مي دي عندها ١٧ سنه بس الي يشوفها يقول متقلش عن ٢٥ سنه عنيها زرقه ولون بشرتها بيضه طيظها كبيره اي لبس بتلبسوا لازم طيظها تبان منه من كبرهم وبزازها متوسطه بس مشدودين مش بتحتاج ولا برا ولا غيره وطولها ١٦٠ تقريبا يعني مثال للجمال بحق
مي مش جرتي بس هي تبقي بنت عمي بس ابوها اخو ابويا من الاب بس عشان كده العلاقه مش كويسه اوي بنا
خت منها مفتاح الشقه وفتحت الباب ودخلنا
سلمت عليها بحكم القرابه وكانت لابسه تشرت قصير وتقريبا منغير حاجه من تحت عشان حلمتها كانت بينه وجاكت وبطلون ليجن ابيض وبانتي حمرا بينه من بياض جسمها ولون البطلون
انا:صباح الخير يا مي
مي:صباحو يا رودي عامل اي
انا : تمام الحمد ** وانتي
مي: كلوا تمام زي منتا شايف
انا :من نحيت شايف فنا شايف اوي وزقتها نحيت الباب ولسه هبوسها زقتني
مي: مش دلوقتي بابا زمانوا جي
انا:متخفيش هنلحق قبل ميجي
ورجعت زقتها تاني ولفت اديا حولين وسطها وقفشتلها طيظها لقتها نطاط لفوق حطيط شفيفي ع رقبتها وابتديت ابوس فيها وانا بقفش في طيظها الطريه
مي:بعيد يا رودي انا راجعه تعبانه وزقتني تاني
انا: طيب انا لازم اروح الحق جمعتي مش عايزه حاجه خت منها بوسه من شفيفها الي زي الكريز وسبتها وجيت افتح الباب
مي: اه صحيح بتفهم في الموبيلات
قلتلها: يعني ع قدي في اي
مي: الجهاز يدوب بيفتح ويهنج ويقفل
انا: طيب بقولك سبيه وانا راجع هعدي عليكي اشفهولك
مي: طيب ماشي هستناك روحت الجامعه وانا بفكر في اي الي حصل بنا واعت افكر ازاي انام معاها
خلصت جمعتي بسرعه وانا مروح خبط عليها
لقتها لابسه تشرت ابيض وعليه قميص ونفس البطلون وسدرها كله باين من التشرت
جيت ادخل
قلتلي: مش هينفع استنه شويه بابا ينزل
انا: ابوكي كل ميشفني معاكي يتخانق معايا ويفتكرني بعكسك
مي: انت تطول اساسا تعكسني انت مش شايف جسمي
ونازله وطلعه بي اديها ع جسمها وانا بضحك لحد مختش بالي انها لابسه البطلون منغير بانتي شفرات كسها بينين من البطلون
قلتلها: طيب بس **** ينجز
سبتها وطلعت جبت البرشام الي بيهيج الحريم ونزلت واعت ع السلم اشرب سجاره شويه ولقيت ابوها نازل استنيت خمسه ونزلتلها
قلتلي ادخل ادخل مفيش حد في البيت
هجت ع كسها وقولت في سري لازم اعمل حاجه لابسه بطلون منغير بنتي وبزازها باينه دي فرصه متتعوضش
جبتلي الموبيل بتعها وقلتلي اهو بتفهم فيه
قلتلها طب اعزمي بي عصير شاي اي حاجه
قلتلي انت غريب المطبخ اهو خش واعمل الي انت عيزه بس بسرعه قبل محد يجي ويفهم غلط
ضحكت وقلتها مهو احسن حاجه الغلط وجيت احضنها
قلتلي شوف الموبيل الاول
قولت في سري انتي لو اصده تسعديني عشان انيكك مش هتعملي كده
ضحكت وروحت عملت شاي وحتطلها حبيتين عشان المفعول يبداء بسرعه وقلبتوا كويس وقلتلها تعالي وهاتي موبيلك لقتها جت وادتني الموبيل وابتدات تشرب الشاي
وانا بابص ع الموبيل عيني عليها اشوف مفعول المنشط بداء ولا لسه
وعرفت ان الموبيل عليه حجات كتير وهو ده الي مش مخليه عارف يشتغل قلتلها هدهولك ع بليل اكون شوفت في اي واقولك
لقتها بتعرق واعده تحك رجلها في بعض فهمت ان المفعول ابتدي قلتلها مالك قلتلي مفيش بس الشاي طعمه غريب بس
ختها فرصه وروحت لافف من ضهرها عشان اجيب كوبايه وخبط فيها عشان تحس بي بتاعي لقت جسمها سخن اوي وزوبري بقي حديد وعملت اني اتكعبلت وحضنتها من ضهرها ورشقت زبري في طيظها
سمعت اه خفيفه فهمت انها استوت وشربتها وحطيط ايدها ع كتفي عشان وشي يبقي جنب بزازها وسنتها لحد الكنبه ونيمتها ولقتها لسه بتفرك رجلها
ملقتش فرصه احسن من دي وحطيط براحه شفيفي ع شفيفها وابتديت ابوس لقت في تفاعل منها في الاول ولقتها بتحاول تقاوم ع خفيف
قربت منها شويه وقلتلها انا بحبك من زمان وعايز اخطبك وبقرب بوقي من ودنها و صوتي واطي
قلتلي واي الي مخليك مستني متكلم ابويا
ابتديت ابوس رقبتها واحده واحده وبصوت واطي انا بحبك وعايز اجوزك ولقتها رجعت تتعامل معايا تاني وابتدات تحرك رقبتها وفضلت ابوس في خدها وانا رايح نحيت شفيفها الي زي الكريز وفضلت ابوس فيهم ولقتها هي الي ابتدات تبوس اكتر وجرئت ومديت ايدي وقفشت بزها لقيته طري وزي الملبن في اديا وزي متوقعت منغير برا
قلتلها انتي مش لبسه برا
ضحكت بشرمطه وقلتلي بيجبلي حساسيه
فهمت انها شرموطه وانها هي الي كانت عايزه ونزلت ايدي ع كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ابتدايت العب فيه
زقت ايدي وقلتلي لا انا لسه بنت بنوت ده بعد الجوز
بصتلها بي استغراب
قلتلها احا ع اساس الباقي ده الي حلال قبل الجواز
قلتلي خلاص مش حلال ابعد شدتها ونمت تحتها ع الكنبه وعدلتها خليت وشها في وشي وابتدايت اقفش في طيظها وانا بابوسها زبي ابتدا يخبط في كسها
وهي حست بي زبي امت قايمه قلتلي كفايا كده عشان ابويا قرب يجي
قلتلها مش هسيبك الي لم بتاعي ينام قلتلي وده بينام ازاي قلتلها يئما يتمص يئما يخش في حاجه ديقه اختاري
ضحكت بي لبونه قلتلي لا يتمص احسن ونزلت ع ركبتها تفكلي البطلون وهي مقربه وشها من البطلون اول منزل البطلون خبط في وشها
لقتها شخرت احا هو انت كونت عايز تحط كل ده في طيظي عشان ينام
هجت اكتر ع شرمتطها وقلتلها مهو كان في طيظك في المطبخ
بصتلي وقلتلي بس كان صغير جوه اي الي كبره
شدات رسها نحيتي وحتيطوا في بوقها وفضلت تمص فيه ومكنتش عارفه تدخلوا كله عشان بوقها صغير
فضلت تمص وانا بقفش في بزازها وقلبتها وضع 69
عشان امصلها قلتلي ملكش دعوه بكسي
مهتمتش لي كلامها وفضلت الحس في عسل كسها الي بينزل واول محطاط لساني ع كسها لقتها اترعشت
قلتلي حرام عليك دي المره ال٥ اجبهم
وكملت مص وانا من هيجاني نزلت لبني في بوقه ونزلتها ولقيت لبن ع الارض
قلتلي احا وهنعمل اي في لبنك ده قلتلها هاتي حته وشليه وانا هطلع قبل محد ميجي
وعدلت هدومي وبفتح الباب لقت ابوها في وشي
عمي اسمه محمد وعنده ٤٧ سنه وشريك في المستشفي هو عمي اخو ابويا من نفس الاب عشان كده مش العلاقه بنا حلوه اوي زي مقلت
واقف وبصلي بقرف كونت بتعمل اي هنا وبص لقه بنته بتمسح الارض
قلبي كان في رجليا ابتدات اجمع نفسي وقلتله كونت جيلك يا عمي وبنتك عزمت ادخل استناك
قلي خش وبعد كده مفيش راجل في البيت متخشش
واعدنا قالي عايز اي بقي قولت فرصه اعزم عليه يشغلني معاه في المستشفي
استغربت انوا وافق وهو الي بيعرض عليا الشغل في قسم المساج
قالي ها حاجه تانيه فكرت شويه حلمي من وانا صغير يبقي معايا شرموطه تنفعني في النيك وفي التبادل وفي كله وفكره اخطب مي اسم بس (انا ولا ديوث ولا مبيعرفقش معايا محارمي بس كونت وخدها عشان اخلص الي انا عايزه وخلاص) وعرض ع عمي اخطبها وقالي هات اهلك وتعاله
ضحكت وقلتله منا جبتك يا عمي
بصلي بقرف تاني قوم ياض من هنا وابقي هات ابوك ولا امك معاك وروح لي عمك يشغلك
استغربت بس كونت عايز امشي وخلاص عشان ميفتكرش البن الي ع الارض
وانا قايم قالي امال اي الي مي كانت بتمسحه ده وقفت حبه وقلتله قهوه بلبن اول مقلت لبنتك اني عايز اخطبها دلقت القهوه وزي مبيقوله دلق القهوه خير يا عمي ههههه وعملت نفسي عبيط وكملت ومشيت
ومي جت تفتحلي الباب قلتلها قبليني تحت عايزك في حاجه
استنتها نص ساعه لقتها نازله وقلتلي عايز اي
ختها من ايدها وروحنا عند واحد صحبي البيت اول مدخلنا لقيته بيلبس ونازل اول مشاف مي
قام زنقها في الحيطه شديتوا ابعت عن دي بس كده وختها شدتها ودخلنا اوضه نوم وسمعت صوت الباب بيقفل عرفت انوا نزل
قمت خالع التشرت وزقتها ع السرير قلتلي هتعمل اي حطيط ايدي ع بوقها وفضلت ابوس في رقبتها وانا بقفش في بزازها واديا بتتحرك ع كل جسمها وهي مغمضه عنيها دخلت ايدي من تحت البطلون العب في بزرها لقيت كسها غرقان عسل زاد هيجاني فشخ ونزلت بي ايدي ع فتحت طيظها ورشقت صباعي في طيظها لقتها شخرت احا براحه ع طيظي فشختني قلتلها انتي لسه شفتي فشخ يا لبوتي وحستها استمتعت بي الشتيمه وعرفت انها بتحب الشتيمه خلعت البطلون والبوكسر ولفتها ع ضهرها وحطيط بتاعي ع خرم طيظها وفضلت اتحرك براحه عشان تسخن كل ده وهي لسه لبسه البطلون نزلت البطلون شويه والاندر عشان اهيجها اكتر لفت وبصتلي ومنبهره قلتلها مالك يا لبوتي في اي لقتها بتشاور ع الباب بصيت لقيت اخت صحبي ندي عندها ١٥ سنه بس رغم سنها الصغير بس تستحمل الي مي متستحملوش ولقتها قربت من مي قلتلها سلمي يا ندي ع مي قلتلها ازيك يا مي ولسه هترد قامت ندي حطه صبعها في طيظ مي بسرعه خلتها تشخر بصوت عالي قلتلها اي الي عملتيه ده يا بنت المتناكه
بصتلها ندي بس يا بنت الشرموطه يا لبوه وطلعت اعدت في وشي ع ضهر مي وفضلت تبعبص مي بي ايد وتلعبلها في كسها بئيد
مي: اوي يا شرموطه من ع طيظي احا
لقيت ندي بتقولي اوعي عايزه انيكها
استغربت من كلمتها بس شهوتي كانت عاليه اوي لدرجد اني مرضتش وفعلا بعت
لقيت مي بتقولها تنيكي مين يا بنت الشرموطه دنا انيكك انت وكسم عيلتك كلها
قامت ندي ضربها قلم ع وشها سكتها وقلتلها اخرسي يا بنت الشرموطه وهنيكك غصب عن اهلك وفعلا عدلتها ورفعت رجل من رجلها وحطيط كسها ع كس مي وفضلت تتحرك عليه وهي بتقفش في بزازها وبتضربها ع طيظها لحد مطيظها احمرت
وشويه ولقيت التنين بيترعشوا عرفت انهم جابو شهوتهم مع بعض وقبل ما ندي متقوم عملت حاجه مكنتش متوقعها حطيط صبعها في بوقها ورشقت صبعها في كسها وهي بتقولها متفتحيش بوقق تاني يا بنت المتناكه وطلعت صبعها وفي ددمم ندي
مي : يا بنت المره المتناكه دنا هنيكك انت واهلك وقامت زقها ع السرير وحطيط صبعها في كس ندي بس المفجأه ندي مش بنت بنوت رغم سنها الصغير بس طلعت شرموطه كبيره
المفجأه كانت لي مي خلتها تبعد عنها ورجعت اعدت ع السرير
لقيت ندي وقفت وجت نحيتي وفتحت رجلها وحطيط زبي في كسها الناعم رمتها ع السرير وخلتها في فوضع الكلبه وحطيط بتاعي في كسها لقتها صوتت نيك جامد يا رودي نيك شرموطك وراحت تقفش بزاز مي ورجعت تبعبصها تاني بس المرادي مي مكنتش ممنعا بالعكس شدتها ورجعت حطط كسها ع كس ندي وقلتلها يا بنت المتناكه هخليكي متعرفيش تتحركي تاني يا بنت البوه وفضلوا ينيكوا في بعض لحد مترعشوا سوه تاني
وقمت شادد مي من طيظها وحطيط بتاعي في طيظها وفضلت انيك لحد ملبني نزل في طيظها ونيمنا احنا التلات معرفش قد اي بس الشمس كانت طلعت علينا
قمت استحميت ولبست ورجعت لقيت مي لسه بتفوق وندي بتسرح شعرها ولم لقت مي وقفت راحت وراها وقفشت طيظها صبحيا مباركه يا لبوه واستحموا ولبسوا وروحت مي وروحت نمت
واليوم عده وروحت تاني يوم لعمي احمد في المستشفي ورحب بيه وقالي اعد يا رودي
عمي احمد راجل بيحب يبسط نفسوا وبس عندو ٤٤ سنه وشريك بالنص في الشركه يعرف كل حاجه عن اي حد
دخلت عشان اسلم عليه
لقيت واحده من المومرضات تحت المكتب وهو اعد ع الكرسي رافع راسه لفوق
انا: ضحكت ازيك يا عمي
لقتها قامت فجأه وعدلت نفسها وقلت لي عمي هشوف الشغل الي طلبتوا مني وهي ماشيه بتهز طيظها قمت قافش طيظها لاني ضامن انها مش هتكلم بعد الي شفتوا ده
لقتها بتضحك بي شرمطه ومشيت
احمد:ازيك يا رودي
انا:بخير والحمد **
احمد: مش ناوي تغير اسم العرر الي ابوك مسمهولك ده
انا: هو انا الي اخترته هههههه
احمد: اي المنيكه الي عملتها امبارح دي
انا: عملت اي
افتكرته عرف ان مي مبقتش بنت
احمد: مبلاش شغل الهبل ده معايا يبني انت عبيط رايح تنيك بنت الراجل وتنطر لبنك ع الارض ولم يسئلك تقوله قهوه بلبن الراجل مبيحبش يدخل قهوه في بتهم
عرفت انوا قصده الي حصل في بيت عمي وبس
انا: ضحكت طب بزمتك البت فجره ولا لا
احمد: من نحيه فجره فهي فجره
ضحكنا سوه وكمل كلامه سيبك انت جي الشغل بقي فاكر انك هتيجي تحسس ع دي وده برحتك مش كده
انا: مش بظبط بس يعني حاجه زي كده !!!
احمد: انت هتقابل من كل الانواع الحريم الشرميط والبنات الي ليه صغيره وهتلاقي الشواذ والبنوتي وكل حاجه وخلي بالك عشان في جزء ملوش في حاجه وبيحب المساج العادي متقفلناش المستشفي
انا: اعمل اي طيب في الموضوع ده واعرفهم منين
احمد: هتعرف كل حاجه وهتنيك كتير متقلقش
ضحكنا احنا التنين وخدني يفرجني الشغل وابتدات الشغل
وعرفت اظبط موعيدي بين شغلي وبين جمعتي
كنت بروح احضر محضرات الصبح واخلص اروح ع المستشفي بليل
والجنس طبعا كان متوفر في التنين وبسهوله
وبعد اول شهر ليا في المستشفي كونت خلاص هبتدي اشتغل لوحدي منغير مشرف
وعمي وهو عارف ان ليا في الجنس من ساعت معرف اني نكت مي
وابتدت رحله جنس تانيه في المستشفي ولسه حوار ندي ومي مخلصش في الجزء الجي هتعرفوا الي حصل وهتعرفوا عمي احمد عرف من ابو مي ولا ليه طريقه خاصه وهل ابو مي لو عرف هيعمل اي وياريت تعجبكم والي شايف القصه محتاجه تعديل يكلمني خاص وممكن ادخل شخصيته في الاجزاء الجيه وشكرا لي منتدي العنتيل
الجزء الثاني
في الاول بس بعتذر عن الغلط الي حصل في الجزء الي فات ان القصه اتبعتت مرتين هحاول اكلم ادمن عشان يعدل المشكله وبعتذر عن الاخطئت الاملائيه
وبشكر كل واحد قرء القصه والحمد ** انها عجبتوا وده شجعني اكتب الجزء الثاني
..
نبداء
الجزء الي فات وقف اني اتوظفت في المستشفي وهبتدي اشتغل لوحدي بدون مرقبين عليا وعرفت اظبط بين المستشفي وبين الكليه ....
صحيت من النوم استحميت ولبست ونزلت عشان اروح الكليه وكنت عارف ان في المعاد ده مبيبقاش في غير مي في البيت خبط شويه محدش فتح جربت ارن عليها تلفونها بيرن ومحدش بيرد قلقت ان يكون حد عرف حاجه اوحصلها حاجه قولت هخلص الكليه واجرب اعدي عليها تاني
وروحت للجامعه وكانت قلقان علي مي بس حصل حاجه نستني حوار مي المفجأه قابلت مازن الي كان معايا من اعدادي استغربت انو جيه يسلم عليا مع انه طول عمره في حاله ولا بيكلم حد ولا بيرد ع حد وكل الي بيكلمه بيكون عايز يوصل لي اخته عشان عرفين انها شرموطه سلم عليا ودار بنا الحوار كالاتي
-ازيك يا رودي
-تمام وانت يا مازن
-كويس جدا
-غريبه يعني انك بتسلم ع حد اعرفك بقالك سنين عمرك مجيت سلمت وضحكت ضحكه صفره
-ضحك و قالي ميبقاش قلبك اسود بقي انا سمعت انك شغال في مستشفي في قسم المساج
قلت في سري منا برضوا بقول اكيد في حاجه عشان يسلم
-اه يا مازن تحب تيجي
-اه بس مش لوحدي انا واختي
-اه اه طبعا تشرفونا وكتبتلوا العنوان ولقيت اخته مايا جيه تسلم علينا وبتبوس
مايا دي شرموطه كبيره والكل عارف حتي اخوها عندها ظ¢ظ¢ سنه بزازها كبار وطيظها من كبر حجمهم كانوا بيبانوا من الهدوم وشكل التدويره بتعتهم تخلي الكل يبص عليها اين كان لابسه اي
كانت لابسه بطلون جينس ورفعاه لحد كسها عشان تبين جمال جسمها وقميص فتحاه عشان يبين فلقه بزازها ومنزله شعرها علي كتفها
هجت ع منظرها قلت لمازن طب عن ازنك انا هروح وانت معاك العنون وجيت اتحرك عشان امشي لقت مايا وطت قدامي في النحيه الي ماشي فيها وزبري رشق في فلقت طيظها الطريه وسمعت منها اااااه تهيج حست ان زبري هيقطع البطلون ويدخل في طيظها اعتذرت وكملت طريقي للمستشي
لم روحت اعت فطرت وجهزت لبسي وع الساعه ظ¦ لقيت مازن واخته جم استغربت انوا جيه في نفس اليوم سلمت عليه ومكنش في في الشفت غيري سعتها
وجهزت سريرين وقلتلهم لازم تخلعوا هدمكم عشان تعرفوا تستجموا ولقيت انهم معندهمش مانع وفعلا بداء مازن يخلع وخلص ونام وغطه طيظوا بالفوطه بس المفجأه كانت مايا لابسه عبايا بكباسين واول مفتحتها شفت اجمل بزاز وكس ناعم واحلي طيظ هجت عليهم والي هيجني اكتر انها كانت ماشيه مع اخوها كده في الشارع
كل تفكيري ازاي هقدر اعمل مساج وانا شايف الجمال ده كل تفكيري ازاي اقنع مازن اني انيكها وفكرت في ندي وفعلا كلمتها وقلتلها تعالي وادتها العنوان ولم وصلت قلتلها خليكي انتي هنا لحد مندهلك
وكان الحل الوحيد الي في دماغي هو اني انيك مازن معاها وروحت جهزت حقنه بتهيج بطريقه فظيعه والي بيخدها يا ينيك يا يتناك ورجعت لي مازن وقلتله في حقنه لازم تتاخد قبل المساج عشان تريح اعصابك بس لازم تربط ايدك دقيقه عشان مفعول الحقنه
وافق مكنش عندوا مانع وفعلا بي مجرد مربط ايدو ندهت لي ندي والمفجأه انها كانت خلعت كل لبسها بره وكانت لابسه زبر صناعي لقيت مازن مستغرب وخايف حطيت ايدي ع بوقه واديتوا الحقنه ومكملش دقيقه وزوبره وقف والعروق كانت هتفرقع وبيعرق
وبيقول عايز انيك عايز انيك مش قادر روحت خالع هدوي وقلتله هتتناك مش هتنيك يا شرموط قالي اي حاجه فيها نيك ونمت جنبه وبتديت احرك زبري ع فتحت طيظه ولقيت صهد طالع من نحيتها وهو بيسرخ دخلو بسرعه مش قادر نكني قمت راشق زبري في طيظو ولقتها وسعها
قلتله منتا متناك اهو وطيظك وسعه امال عامل فيها محترم ليه يا شرموط ومسكت بتاعه وحركتهولو وانا بنيك فيه لقيتوا بيسرخ ااااااه اااااح مش قادر زبرك عورني في طيظي خرجه
وكانت ندي قربت منوا وطت الزبر الصناعه في بوقه وقلتله مص يا خول وكان بيمص وافضلت انيك فيه وهو شغال هححح ااااه نيك اسرع نيك جامد وشويه وكونت قربت اجيب شديت ندي من رقبتها وبقفش في بزازها وفضلت ابوس فيها وانا بنيك مازن لحد منزلت عشرتي في طيظوا
لقيتوا بيوحوح احااااا لبنك مولع نار طلعت زبري وكان عليه جزء من لبني ودم مازن خت البانتي بتاعت ندي وحطيتها في بوقه وسبته
ولقيت ندي سبتنا وراحا نحيت مايا وطلعت فوقيها منغير متاخد بلها ومعاها حبل وربتطها كويس ومايا مكنتش بتتحرك خالص زي الي متخدره وبعد مخلصت ربط فيها صحتها
وكان الشكل مايا نايمه مربوطع ع بطنها وهي عريانه ملط ووقفه قدمها ندي ولبسه زبر صناعي
مايا : انتي مين واي الي ربطني كده فكيني بعد اذنك
ندي : مصي وبعدها هفكك
مايا : احا امص اي يا بنت المتناكه بقولك فكيني
ندي : ضربتها بالقلم بنت المتناكه دي تبقي انتي وامك بقولك مصي يا لبوه
وقربت الزبر من بوقها وفضلت تزق لحد مفعلا دخلتوا في بوقها وفضلت ندي تنيك في مايا ومايا مش عارفه تتحرك ولا تعمل حاجه لحد مطلعت ندي الصناعي من بوقها ولفت وراها واعدت ع ضهرها
مايا : هتعملي اي يا كسمك اوعي
ندي : هنيكك يا لبوه عندك مانع وقامت رزعه الزبر في كسها قبل مترد
مايا : اااااااااه هحححح شليه يا كسمك ده كبير اوي وهيعورني اااه
ندي : اخرسي يا كسمك وقامت شدات مايا نحيتها من شعرها وبقت بتقفش في بزازها وهي بتنكها
وهي بتنكها بلت صباعها وراحت مبعبصه مايا في طيظها خلتها تتنفض وفضلت تنيك وتبعبص فيها
الموقف كان يهيج الصخر ختها فرصه وروحت ناطط ورا ندي وبليت صباعي من ريئي وقمت حشره في طيظ ندي لقتها طلعت اااااه عليا وبعدها بتضحك
ندي : دخلوا كلوا دخلوا
قمت بالل زبري وقربتوا من شفايف كس ندي وفضلت افرش فيه
ندي : دخلو يا رودي مش قادره دخلو هموووووت
روحت راشق زبري مره واحده كلوا في كسها
ندي : اااااااه براحه ااااح سوخن اوووووي ااااه
وفضلت انيك في ندي وكل ده ندي لسه بتنيك في مايا والتنين اعدين بيطلعوا اهات عاليا
كونت قربت اجيب عشرتي زقيت ندي وحطيط بتاعي ع خرم طيظ مايا وكان واسع زي خرم طيظ اخوها
وقمت مدخلوا كلوا
مايا : اااااح براحه يا كسمك طيظي اتفشخ اااه
لقيت ندي لفت من ورايا وراح مدخلها صباعها في كس مايا وفضلت تبعبص فيها وانا بنيك في طيظها قمت رازع جامد ودخلتوا ع اخره طلعت شخره تهيج
كونت عايز انيك اكتر من كده بس مقدرتش ونطرت لبني كلوا في طيظها
مايا : اوووووف ااااااخ اي كسم البن ده كلوا سخن اوووووي
قمت لبست انا وندي وروحنا فكينا مازن قام ومنغير ميلبس كان لسه هايج جري في الشارع وهو عريان عايز يتناك
ولبست مايا العبايه ع الحم وروحنا ركبنا اتوبيس عشان اوصلهم وفي نص السكه لقيت ندي بتقرب من مايا ورحت مدخله صباعها في طيظ مايا خلت مايا تطلع اااه سمعت كل الي في المكروباص
قربت مايا من ندي وقلتلها ك اوعي ايدك يا بنت الشرموطه احنا في التوبيس بتعملي اي
ردت عليها ندي : بطمن ع البن لسه موجود وله بلعتيه وهي بتقفش في طيظها وبتضربها عليها
قربت من ندي ودخلت صباعي بين رجلها وابتديت ادعكلها كسها اهدي يا لبوه منك ليها احنا في مكروباص
المنظر كان يهيج وانا ببعبص ندي وندي بتقفش وتقرص في طيظ مايا ولقينا واحد قرب من مايا وابتدي يبعبص فيها
وكنا وصلنا لي البيت انا وندي ونزلنا وسبنا مايا تكمل يوم النيك بتعها
وروحت ندي وروح بيتي وطلعت اعت اخبط ع مي محدش بيرد رنيت ع تلفونها معلق قلت اكتر وخفت يكون حد ئزاها
بس وسط الاسئله دي كلها قطع تفكيري لقيت الباب بيتفتح وكانت مي الي بتفتح وكانت لابسه قميص نوم احمر مع لون بشرتها البيضه ولون شعرها وعنيها كان المنظر سكسي
صفرت قلتلها قلقتيني عليكي كونتي بتعملي اي واي الجمال ده
-معلش يا حبيبي كونت بجهز نفسي عشانك عجبتك
-عجبتيني دنتي تخبلي وزقتها لجوه الشقه وقفلت الباب وزنقتها في الحيطه وابتديت ابوس في شفيفها
لسه عايز تجوزني ولا غيرت رئيك
-بعد الي شفته اخر مره والجمال الي قدامي دلوقتي ده عايز اجوزك حالا
-ممكن متفكرنيش بالي حصل ده عشان كل مفتكر بنت المتناكه دي اتعصب وكمان اي الي عملته ده نزلت لبنك كلو في طيظي
-بدل متشكريني اني خلتهالك احلي من الاول
ونزلت ايدي ع ضهرها لحد موصلت لي طيظها وقمت قرص طيظها بئديا التنين
سمعت منها ااه هيجتني وخلت زبري زي الحديد وحسيت بي هيجنها لم لقتها اتشعلقت في رقبتي وبقت هي الي بتبوس اكتر
نزلت بشفيفي ع رقبتها لحد موصلت لحلمت بزها الوردي ابتديت ارضع فيها والعض بسناني ع خفيف وهي كل الي عليها
-ااااه اااااااح براحه مش قادره يا رودي مص اسرع في بزاز شرمطك ونزلت بي اديها ع كسها وفضلت تلاعب فيه وصوت اهتها بقي عالي
لفتها وحطيت ايدي ع بوقها وطلعت زبري من البنطلون وحطتوا بين كسها وبين البانتي الي كانت لبسها وفضلت اتحرك عشان اهيجها اكتر
-ااااااااااه دخلو مش قادره خلاص بموت اااااااااه دخلو جو كس مراتك طفي ناري مش قاااادره هحححح افففف
صوت اهتها هيجني اكتر قلتلها متخفيش يا متناكه هنيكك انت وامك الشرموطه وابوكي الخول وحطيت بتاعي ع باب كسها وقلتلها اهو ع باب كسك دخلي لو عايزه
ملحقتش اكمل كلمتي ولقتها رجعت بطيظها جامد لي ورا لحد مزبري مدخل قمت رازع جامد في كسها اهتها عليت لدرجه اني حسيت ان حد هيجي فضلت انيك فيها واديا بتقفش بزازها
لحد مقربت اجيب لبني قلتلها عيزاه فين يا شرموطه
-في بوقي كلو عدلت نفسها ونزلت ع ركبها وحطيت بتاعي في بوقها وعشان كان ضيق كان زي اني بنيك كسها لحد منزلت لبني كلو لقتها شربتوا لحد اخر نقطه فيه بصيت لقيت بقسماط ع التربيزه خت واخده وحيتها في طيظ مي قلتلها عشان تفتكريني وضحكت وعدلت هدومي وقلتلها جهزي نفسك هنروح قريب لي ندي تاني يا لبوتي وسبتها قبل متسئل ليه
يا تري عايز اودي مي ليه لي ندي ومايا هتعمل اي بعد متناكت واخوها الي جري في الشارع هيجان ده