متسلسلة قصة حياتي - حتى الجزء الرابع (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
جميع الشخصيات والاحداث حقيقية ماعدا الاسمائ وبعض الاجزائ من وحي الخيال انا اسمي ادهم عمري الان 24 وعند بدايه القصه 11 سنه
{تعريف بابطال القصه} جدتي 57 اسمها سعاد حلوة وبيضه وصدرها كبير وطيازها ياخراابي عليهم كبااار وطراي لطالما نظرت اليهم وتمعنت بالنظر
امي بثينه 37سنه قصيرة 167 سم وزنها 75كجم بيضه قشطه وعيونها خضرا وشعرها اسود وطويل لطالما اعتنت بجسدها عناية فائقه بزازها حجمهم متوسط وبيض وملمسهم ناعم ومدملك وفخادها ملفوفه لفه تدوخك وطيازها عاليه ومدورة خالتي عبير35سنه طولها 175 سم وزنها 85 كجم
عليها طياز كبييييرة وعاليه ومدورة شكلها ياخد العقل صدرها صغير شوية بس زي اللبن ابيض
بياض ناصع بنتها مي ودي محور القصه 17 سنة طويله زي امها 175 سم وزنها 75كجم عليها طيز فاجرة زي امها وصدرها كبير ومشدود
شعرها بني طويل معدي طيازها عيونها خضرا ووشها ملائكي مدور بتحب الجنس هايجه علي طول بدات قصتي وانا عندي 11 سنه كنت عايش عند جدتي بحكم ظروفي العائليه فوالدي ووالدتي مطلقين وكل منهم متجوز واعيش فبيت جدتي انا واحيانا خالتي ام مي لجوازها هي الاخري وخالي سعد 30 سنه ومراته فاطمه جامدة 33 سنه اي اكبر منه ب3 سنين ليست بالقبيحه ولكن شكلها مقبول وجسمها ناااار 80 كجم وزنها طولها 170 سم بشرتها غامقه من الشمس لانها فلاحه وبنت خالي معشوقتي نور اكبر مني ببضع شهور
واخواتها احمد ومحمود محمود الكبير اصغر من نور 3 سنين اي 8سنين وقتها واحمد 7 سنين تبدا القصه فليلة وانا نايم جمب مي الي كنت بحبها زي امي لانها هيا الي ربتني ومكنتش بنام غير جمبها وفليله قلقت من نومي علي صوت انات واهات خفيفه ببص بطرف عيني لقيت مي مشلحه هدومها لفوق ومطلعه صدرها الابيض الشهي وحلمه واقفه سكت وفضلت اتفرج لقيت حركتها سرعت ونفسها زاد عملت نفسي بتقلب ورميت ايدي علي ايدها عند كسها مكنتش عارف وقتها هي بتعمل ايه ومكنتش افهم حاجه عن الجنس المهم لقيتها ايدها سكتت وفضلت ثابته متحركتش ولقيتها بعد كده بتسحب ايدها بالراحه علشان محسش لحد مايدي بقت علي كسها مباشرة لقيت حاجه تحت ايه ناشفه بسيط زي زبري حسست براحه وببطئ شديد لقيته فجاه بل ايدي حركت ايدي بغرض اني امسحها كنت فاكرها اتبولت علي ايدي مكنتش عارف ان دي شهوتها كنت صغير *** المهم بدات احرك ايدي ومع حركة ايدي لقيت نفسها سرع اكتر وجسمها بيترعش كانها بردانه اتخضيت وقلتلها مالك ياميمي وده دلعها بصتلي وهيا بتقلي وطي صوتك جدتك تصحي انا بطني وجعاني شوية عايزاك تدلكهالي بايدك بحط ايدي علي بطنها مسكت ايدي ونزلت علي كسها وقالتلي هنا وفضلت تدعك بايدي فكسها وانا مش فاهم حاجه بس حاسس احساس جميل المهم صدرها كان اودام بؤي لقيتها بتقلي حط دي ففمك قصده حلمة صدرها قلتلها لا بقرف قالتلي اعمل الي بقلك عليه علشان اخدك معايا رحلة المدرسة انا فرحت وقلتلها حاضر وحطيت ففمي وفضلت الحسها لقيتها بتقلي ارضع فيها زي البيبي او المصاصه وعضها براحه عملت زي ماقلتلي حطيتها ففمي وفضلت اعضعضها بسناني حسيتها انتصبت وطولت وبتنزل مية بسيط وفجاة حسيت مي جسمها بيترعش وطلعت صوت سمع جدتها صحيت وقالتلنا انتو منمتوش للعلم احنا نايمين فغرفة جدتي وخالي وعياله فغرفه تانيه وانا ومي علي سرير وجدتي سرير المهم زعقتلنا ننام علشان المدرسة الصبح رجعت نمت وغمضت عيني ولحظات ولقيتها بتلعبلي فالبلبل بتاعي


الجزء الثاني





زي مقلتلكم اني ان مي الي مربياني فبالتالي اسرارها معايا وكنا كل يوم بالليل بنمارس المداعبات لمدة حوالي 4 سنين اتعلمت فيها كل فنون المداعبه واكثر الاماكن اثارة عند المراة لحد ما فيوم واحنا في قمة شهوتنا ببص عالباب لقيت المفاجاه نور بتتفرج علينا وايديها تحت بنطلونها بتلعب فكسها ولان الباب موارب والنور خافض جدا فمخدتش بالها اني شفتها ولا مي خدت بالها وعدت الليلة عادي وكالعادة صحينا الصبح بس مكنش فيه مدرسة فاليوم ده بس انا حصلي حاجه كنت فاكرها غريبة صحيت خدت شاور ببص تحت لقيت انتفاخ جامد فالقضيب نشفت نفسي بسرعة وخرجت ملقيتش جدتي ولا مرات خالي لقيت عيال خالي ومي جريت علي مي قلتلها عاوزك بسرعه ودخلت غرفتنا لقيتها جت ورايا بتقلي مالك في حاجه قلتلها بوصي ونزلت الشورت وقلتلها دخلت الحمام لقيت وارم كدة فضلت تضحك عليا وراحت مسكته قلتلها انتي بتضحكي علي ايه ما دي اخرة الي يسمع كلامك ضحكت وقالتلي متخافش انت كدة بقيت راجل بالغ وزبرك كبر قلتلها بس ده ورم اوي ده عادي قالتلي اه عادي ونزلت علي ركبها وفضلت تلعب فيه وطلعت لسانها وبتلحس راسه حسيت بسخونة جامدة اوي وبعدين حطيته فبؤها وفضلت ترضع لقيته بيكبر اتخضيت اكتر وبقلها بصي اي ده بيكبر ليه كده قالتلي والشهوة مالية عنيها علشان يعرف يكيفني انا سخنت من كلمتها وقلتلها دخليه فبؤك تاني وماهي الا ثواني من مصها الاحترافي حتي حسيت باحساس رائع ورعشة خفيفة بتجري فضهري لحد ما وصلت لراس زبي وقذفت قذفات متتاليه وانا حاسس بسخونة جامدة فراس زبري وبضاني المتضخمه فضلت حاطاه ففمها لحد ماخلص قذف وطلعته كان لونه احمرررر وراسه كبيرة ولونها وردي جميل افتكرت نور ببص لقيت خيالها من تحت الباب واقفه ببتفرج علينا عملت نفسي رايح عالباب جريت قلت لمي عليها اتفزعت وقالتلي هتقولي لخالك قلتلها متخافيش انا شفتها مرة تانيه بتبص علينا بالليل وبتلعب فكسها قالتلي انتا شفتها ومقلتليش قلتلها خفت اقلك لتخافي قالتلي وهنعمل معاها ايه قلتلها مش عارف بس سيبيها تستمتع زينا
اوصفلكم نور نور دي هادية جدا وجميله ورقيقه وشها مدور يتوسطه عيونها العسلي الجذابة وانفها الصغير وشفايفها المكتنز زي حبة الفراولة حمرا ومنفوخه وخدودها جميلة بالذات لما تضحك غمازتها بتبان بتبقي تحفه ورقبتها البيضه الملسائ نزولا لصدرها الضخم الي اكبر من سنها بكتييييييير بزازها كبيرة وطرية متماسكة لما بتيجي تمشي بيفضلو رايحين جايين اودامها ولما بنيجي نلعب كنت بحب احتك بيهم كتير واستمتع بملمسهم وسوتها اه من سوتها بتبقي باينة من تحت قدومها كانه خرم كبييير نزولا بقباب كسها الي بيبقا باين جدا لما بتلبس بناطيل ووراكها الملفوفه كانهم مرسومين وطيزها المدورة الرائعه كلها كلها انوثة نور معشوقتي مكنتش بفكر فيها جنسيا مي كانت مسيطرة علي تفكيري الجنسي جت جدتي ومرات خالي وعملو الاكل وفطرنا ونور ومي لمو الاطباق ونور كان عليها غسيل الصحون لان ستي عاملالهم جدول المهم انا قلتلهم هعملكم الشاي دخلت المطبخ كانت نور منهمكة فغسيل الصحون لما
دخلت لاحظت عليها الارتباك لما شافتني وخصوصا اني اول مدخلت وشفتها طيزها المربربة قدامي زبري وقف فروحت وقفت وراها قلت اتحرش بيها اشوفها هتعمل ايه المطبقيه فوق راسها وهيا عالحوض بتغسل الصحون شبيت سنة بحيث زبري يبقا اودام خرم طيزها وقربت منها اكتر علشان اخد البراد وزبري لزق فطيزها حسيت بيها حست بيه لان الطبق الي فايدها وقع منها وانا زنقت زبري اكتر فطيزها كانت طرية اوووي وسخنه حسيت بحرارة جامده فراس زبري جيبت البراد ومليته ميه كل ده وانا زبري بيلعب فطيزها وهيا مش بتتحرك حتي الصحون مكملتهاش وسيبتها ورجعت لورا لاحظت انها مغمضه عنيها ولما بعدت فتحت وبصتلي وابتسمت ابتسامه جميله علي شفايفها ورجعت للاطباق الي كل متمسك واحد يقع منها ولاحظت ان ايدها بتترعش رجت اجيب الكبايات بعد مولعت عالبراد وزنقت زبري تاني فطيزها طلعت منها انه خفيفه لاني زنقت زبري اكتر المرة دي حسيته علي خرم طيزها بالظبط وبقيت طالع نازل بيه علي خرمها ونسيت الكبايات من حلاوة طيزها ونفسها بقا سريع وحسيتها بتترعش بسيط جيبت كوبايه وعملت نفسي بغسلها علشان اعدي ايدي علي بزازها لقيتها مش ممانعه جبت واحدة تاني بس المرة دي عديت ايدي من تحت باطها وبقيت حاضن بزازها بايدي حسيت باحساس رهيب وانا حاسس بخرم طيزها بيفتح وبيقفل اودام راس زبري سيبت الكوبايه ومسكت صدرها بايدي لاول مرة كان جميل وطري جدا وحلمتها واقفه قعدت افعص فيه وهيا ترجع بضهرها اكتر وانا خلاص علي اخري قلتلها ثواني بس روحت فضيت البراد علشان لو غلي هيصفر ففضيته ومليته تاني ورجعتلها المرة دي هي كانت لافه بتتفرج عليا لاقيت عند كسها بلل عرفت انها سخنت عالاخر وجابتهم قلتلها لفي قالتلي عجبتك قلتلها هيا ايه اتكسفت ولفت مسكتها من وشها ولفتها وقلتلها اسمها ايه بصت فالارض وبكل خجل قالتلي طيزي قلتلها ملبن ومسكت شفايفها اقطع فيهم بسناني وهيا حاضناني مسكت ايدها نزلتها لزبري مسكته قلتلها دلكيه بايدك ورجعت ابوس شفايفها وايدي بتفعص فصدرها ومزلت بايدي الشمال علي كسها الي كان مغرق بنطلونها بعسل شهوتها وفضلت العب فكسها وزمبورها وامسك كسها بكف ايدي وافعصه لحد ماقالتلي براحه قلتلها علي ايه اتكسفت عيدتلها السؤال براحه علي ايه بصتلي فعيوني وقالتلي كسي ورجعت تاني هيا الي بتبوس بس المرة دي انا حضنتها جامد وبقيت ماسكها من طيازها افعص وابعبص فيها وبقينا بنلف ببعض فالمطبخ المطبخ جمب باب الشقه وفيه طرقه طويله للصاله تمر بالحمام وفيه مرايه فوش المطبخ تبينلك الي جاي من الصاله فانا ببص فيها لقيت مي جايه حضنت نور اوووي وفضلت ابوس فيها وغمضت عنيا قلت اشوف مي نتعمل لما تشوفنا كدة دخلت مي وانا بفتح عنيا لقيتها مبرقه وبتبص علينا دخلت وقربت بشويش وضربت نور علي طيزها جامد نور لسة هتصوت حطيت ايدي علي فمها وقلتلها بس دي مي لفت وشافتها وبقت مرعوبة قالتلها متخافيش يا شرموطة خليه يكيفك وينيك طيزك وانت انا هوريك بكل غيرة حسيتها فكلامها وسمعت ستي بتزعق بتعملو ايه كل ده بتعمل شاي ياسي ادهم ردت مي بسرعه قالتلها دول بيلعبو X. O فالمطبخ قالتلنا هات الشاي واطلع يازفت سيب البت تغسل خدت الشاي وخرجنا واحنا بنشرب الشاي كنت كل شوية ابص لنور واغمزلها تتكسف واحنا قاعدين لقيت مي بتقول لستي هروح لواحده صاحبتي ياستي قالتلها ليه قالتلها هعد معاها شويه مي كانت 21 سنة بس فرسه شقيه تجيبم اول ماتشوفها بس من غير متلمسها المهم قالتلها بس خدي ادهم معاكي قالتلها هوا انا صغيرة
قالتلها يايجي معاكي يامفيش خروج واتصليلي بيها الاول اتصلت بصاحبتها وكان اسمها حنان علي التليفون الارضي واديتها لستي كلمتها وسالت علي امها قالتلها فالسوق وجايه اديتها لميمي فضلو يتكلمو بصوت واطي وميمي تضحك وقالتلها ماشي انا جاية اهو نزلنا انا وميمي وحسيتها فرحانه قلتلها فرحانه يعني منتي كنتي زعلانه اني جاي معاكي قالتلي لا مش زعلانه بل بالعكس انا اصلا كنت عاوزاك معايا قلتلها ليه قالتلي عادي نتمشي انا وانت مفمتش قصدها ايه بس مشيت معاها وانا ماسك ايدها وكانني اتنين حبيبه وصلنا بيت صاحبتها وقلتلها لو عاوزة تطلعي لواحدك اطلعي وانا هاروح اعد مع واحد صاحبي قالتلي تعالا ياهبل انا اصلا كنت هقلك تنزل انت كمان وكنت هخليك تجيلي علي هنا ابتدا الفار يلعب فعبي قلتلها في ايه بالظبط فهميني قالتلي مفيش هنعد مع صاحبتي شوية وهنمشي قلتلها ماشي طلعنا ولقيت حنان اووووووف علي حنان اول ماشفتها زوبري واقف احتراما وتقديرا وعرقت جااامد فررررسه طالعلنا بقميص نوم لحد طيزها لونه ازرق وهيا قمحاويه مخليها ملكة جمال وعاملة ميك اب خفيف وشعرها لحد نص ضهرها وطيزها بكلوتها باينين وبزازها كلها اودامي دخلنا وسلمت عليها ودخلت اودامي هي ومي وهي بتلاعب في طيزها وماشية بكل محن وبراحه بترقص طيازها اودامي انا زوبري بقا علي اخره وبحاول اداريه مش عارف دخلنا قالتلها امك جت قالتلها لا عند جوزها وهتيجي بالليل علشان هو مسافر لان امها متجوزة راجل غير ابوها لان ابوها مات وعلشان يعني متضايقش بنتها هو كمان جوزها متجوز واحدة تانيه فبيتقابلو فشقه جوزها ماجرهلها امه دي قصه تانيه ليا معاها لقائات هحكيهالكم فاحد الاجزائ المهم قالتلها احسن برضه علشان نبقا براحتنة لقيت حنان بتبصلي وهيا فعلا جسمها كله حنان وحطت رجل علي رجل علشان تبينلي كلوتها الابيض المخرم وبتقلي عامل ايه يادوما قلتلها تمام انتي اخبارك ايه قالتلي تعبانه وعنيها كلها محن رهيب





الجزء الثالث



برغم اني جاي من الشغل تعبان بس انا قطعت وعد معاكم اني اكمل القصه
زي مقلتلكم فالفصل الي فات الي حصل بيني وبين نور فالمطبخ وتطور علاقتنا لما شافتني ومي بترضع زبري
ولما مي قالت لجدتها انها هتروح لصاحبتها واجبرتها علي اصطحابي بينما هي كان لها ما ارادته باني اروح معاها لحنان صديقتها
وقفت لما حنان حطت رجل علي رجل وبينتلي كلوتها الابيض المخرم وقالتلي تعبانه
انا :تعبانه.... الف سلامة عليكي
حنان:تسلملي يادوما
مي: فك كدة متقفش نفسك اتعامل عادي
انا: قلتلها حد يشوف حنان ويبقا قافش
حنان:(بكل شرمطة) تسلملي يادوماااا
مي :(.لحنان) الواد بيعلقك ياحنون وانا قاعدة
حنان: بكل محن سبيه علي راحته ده حتي كبر وبقا امور وبيعرف بتكلم
مي:مااشي مااشي ياحنون انزل اجبلكم شاي ام حسن
انا: وانا بغمز لحنان لو ممكن
ضحكنا كلنا وبعدين مي: انا هعد عالكمبيوتر وسايبهالكو قامت وراحت للكومبيوتر
مي: انتا كبرت وبقيت احلي كتير يادهم
انا:شكرا ياحنون علشان عيونك جميلة بتشوف كل حاجه جميله
مي:سيدي ياسيدي انت اتعلمت الكلام ده فين يادهم
انا: ممكن تخليكي فاللعبه الي بتلعبيها
حنان :متكسفيش دوما بقا يارخمه
مي:مماشي ماشي ياستي انتي وهو براحتكم الواد شكله ثبتك
انا: سيك منها دي رغايه معندكيش فيلم اجني
مي: عيوني وقامت ترج فطيازها وانا زبري هيقطع البنطلون ويطلع
شغلت فيلم اجنبي وراجعه تاني وقعدت عالكرسي الي قادي وربعت رجليها علشان اشوف وراكها وكسها ولاقيتها بتبص علي زبري وهيا بتقلي
مي:انت كبرت يادهم وطولت وبقيت امور
انا :انتي الي بقيتي قمر ياحنان
مي:طيب ايه اكتر حاجه عاجباك فيا
انا انتي كلك علي بعضك عاجباني
مي:طيب ايه رايك فقميصي ده حلو
انا: ده تححفه عليكي هو وبقيت الطقم فيكي روعه
مي: انت جرئ اوي يادهم مكنت متوقعة انك بقيت كدة
انا :بس ايه رايك كدة
برغم اني جاي من الشغل تعبان بس انا قطعت وعد معاكم اني اكمل القصه
زي مقلتلكم فالفصل الي فات الي حصل بيني وبين نور فالمطبخ وتطور علاقتنا لما شافتني ومي بترضع زبري
ولما مي قالت لجدتها انها هتروح لصاحبتها واجبرتها علي اصطحابي بينما هي كان لها ما ارادته باني اروح معاها لحنان صديقتها
وقفت لما حنان حطت رجل علي رجل وبينتلي كلوتها الابيض المخرم وقالتلي تعبانه
انا :تعبانه.... الف سلامة عليكي
حنان:تسلملي يادوما
مي: فك كدة متقفش نفسك اتعامل عادي
انا: قلتلها حد يشوف حنان ويبقا قافش
حنان:(بكل شرمطة) تسلملي يادوماااا
مي :(.لحنان) الواد بيعلقك ياحنون وانا قاعدة
حنان: بكل محن سبيه علي راحته ده حتي كبر وبقا امور وبيعرف بتكلم
مي:مااشي مااشي ياحنون انزل اجبلكم شاي ام حسن
انا: وانا بغمز لحنان لو ممكن
ضحكنا كلنا وبعدين مي: انا هعد عالكمبيوتر وسايبهالكو قامت وراحت للكومبيوتر
مي: انتا كبرت وبقيت احلي كتير يادهم
انا:شكرا ياحنون علشان عيونك جميلة بتشوف كل حاجه جميله
مي:سيدي ياسيدي انت اتعلمت الكلام ده فين يادهم
انا: ممكن تخليكي فاللعبه الي بتلعبيها
حنان :متكسفيش دوما بقا يارخمه
مي:مماشي ماشي ياستي انتي وهو براحتكم الواد شكله ثبتك
انا: سيك منها دي رغايه معندكيش فيلم اجني
حنان: عيوني وقامت ترج فطيازها وانا زبري هيقطع البنطلون ويطلع
وجعت وقالتلي بس انت بقيت كلامنجي اوي اتعامت ده كله فين
انا :ايه رايك كده
حنان: وهي بتبص علي زبري فايه بالظبظ
انا:فيا
حنان: بقيت مزز واي بنت تتمناك تكون حبيبها انت عندك صحاب بنات
انا:لا
حنان: علي كدة الحصاله مليانة فكة انا مفمهتش قصدها ايه بس استنتجت ان الكلام علي زبري
انا: دي قربت تتطفح
حنان تضحك حضكة كلها محن وشرمطة ده انا اخاف علي نفسي منك بقا
انا: ده انا الي اخاف عالصالة منك
حنان:وهي بتبص بعيون كلها شهوة نفسي افتحها
انا: هيا ايه
حنان ؛ وبتغمز الحصاله
سكتنا وبصينا للفيلم لان كان فيه مشهد جنسي شدنا مي تقفل الكومبيوتر وتيجي تعد جمبي وتلزق فيا وتقلي
مي: انا زهقت والفيلم ده حلو
انا طيب اعدي وانتي ساكتة
مي: ايه عنتر مش مستحمل الكلوت
اتا: عنتر خلاص تعبان علي اخره
مي: ايه حنان تعبته كدة بطيازها الكبيرة
انا: وبغمز لحنان دوخوني
مي: تمسك زبري مهوة باين عليه من ساعه ماشافها وهو واقف وتاعبك
انا:اه ه ه براحه يامي وجعتيني
مي:تفتح زراير بنطلوني وتقول لحنان زبره كبر اووووي يابت عن ماكنت بحكيلك حيبسطنا عالاخر
مي:وهي بتقرب ياتري هيقدر يبسطنا
انا :في عالم تاني اول مطلعته مي حنان شهقت وقالت
حنان: انت كنت مخبيه ازاي ده ده ناشف وكبييير اكبر مما كنت متوقعه
مي: مش بقلك كبر وحيبسطنا انا بقيت فعالم تاني من المتعه خصوصا اني مي خلصت كلامها وحطته فبؤها وحنان بتشدلي البنطلون من رجلي علشان ابقا من تحت عريان وتنزل علي ركبها قصاد زبري ومي بتمصه وتمسكه بايديها وتشده من مي
حنان: هاتي ادوقه طعمه حلو؟
انا: اه ه ه ه ه اسسسسس اممممم حنان تحطه فبؤها كان سخن جدا بؤها علي زبري وتعد تعض بشويش فراسه وتلحسها بلسانها وتدخل زبري فبؤها لحد ميدخل لزورنا وانا بولع اكتر من طريقه مصها لزبري
انا: انتي هتاكليه ولا ايه ياحنان
حنان: نفسي
مي: وهي بتاخده بايديها سبيلي حته طيب وتحطه فبؤها وتفضل تمص بكل محن وشرطة وتحت بضاني فبؤها وهي بتدلك زبري من فوق لتحت وتقري مني حنان وتمسك شفايفي بشفايفها وندوب فبوسة طويله مفوقتش منها غير وانا بجيب لبني ففم مي وتمسك زبري وتشرب كل اللبن لحد اخر قطرة فزبري وتنزل مي تدوب معاها فاحلي بوسة تدوب الحجر
انا: برغم اني جيبتهم مرتين لحد دلوقتي من كم الاثاره الي انا فيه زبري ملحئش ينام ورجع تاني انتصب من جديد
حنان ؛:ايه ده ده لسة واقف
انا: هو طول ماهو شايفك مش هينام الا لما يشبع منك وانا صوتي طالع مني بالعافيه
مي:تشدني تقومني ويسحبوني يدخلوني غرفه نوم امها
ريح علي ضهرك وسيبلنا نفسك انتا وزبرك
حنان:انا نفسي يدخل جوايا ويطفيلي....... يرجعو تاني اودام زبري يرضعو فيه لحد مايبقا واجعني من قوة انتصابه
حنان:كده بقا جاهز وهي بتقلع قميصها ومي معايا بتقلع هدومها وحنان بتقلعني التي شيرت الي عليا وبترميه
انا: هتغتصبوني ولا ايه
حنان: وتحس فعنيها بشراسة احنا هناكلك اكل يادوما
انا: وانا بقلب حنان تحتيا وبوس فشفايفها انا الي مش هنزل من هنا غير وانتي حامل وانا بحرك زبري بطريقه عشوائية علي باب كسها من فوق كيلوتها الابيض الذي لا يستر شئ من كسها
مي تعد جمبيني عالسرير وتلعب فكسها بايديها تلي منظرنا وانا انزل بشفايفي من علي شفايف حنان ابوس فكل وشها عنيها انفها جبهتها نزولا باذنيها الي كنت بعضها بشويش لورا ودانها كنت بلحسه بلساني (كل ده اتعلمته من مي وافرجه معاها علي افلام السيكس وتطبيقه عليها وكنت بشوفها فقمة شهوتها وبتنزل مية كسها بكل شهوة صدر حنان كنت ضاغطه بايدي ومي بايدها ماسك البز التاني تفعص فيه وانا بنزل بلساني وشفايفي لرقبة حنان لحس ومصي وبوس لما حمرتهالها عالاخر وانزل علي صدرها الناعم الشهي وابوس في تدويرته وامسك حلمتها بايدي الاعبها بين صوابعي بشويش وابتدي الحس فصدرها بلساني واشفط فيه بشفايفي لما لونه ابتدا يتغير ويبقا احمر انزل علي حلمة بزها الشمال الي فايدي واحطها ففمي وافضل ارضع منها بفمي واضغط عليها براحه بسناني حنان بقت سايحه عالاخر من عمايلي فصدرها مبقيتش حاسه بحاجه حواليها غير عمايلي فبزها الشمال وهي كل الي بتقولي اه ه ه ه اممممممممم اححححح احححح يادهم كمان يحبيبي انا عاوزاك تاكلهم كماااان اححححححح اه ه ه ه اي اي براحه اههههه وانزل بايدي علي كسها الي غرق كلوتها وامسك زمبورها الي بقي اد عقلة صباعي ومنتصب بشدة بفعل الاثارة الي كانت فيها حنان نفسها يزيد اكتر ومي بقت قاعدة علي وشها بكسها تاكل فيه وانا خلاص مبقيتش قادر بس لازم اوصلها لما هو ابعد من كدة فاللذة ده الي اتعلمته فالمداعبه اني مملش منها غير لما تجيب الي تحت ايدي اكتر من مرة نزلتلها الكلوت ورجعت تاني علي جسمها الغض الطري والمرة دي زبري علي كسها مباشرة وافضل احكه فكسها بكل قوة واحس بجسمها تحتي بيترعش وصوت اناتتها بيعلي وبتجيب شهوتها اتنقل عالصدر التاني اعمل فيه عمايل كل اما اشوف صدرها بيستفذني اكله من حلاوته وطراوته اعض عليه بسناني بشويش وافعص فالصدر التاني بايديا وانا زبري طالع نازل علي باب كسها وكسها كان كانه فرن وانا حاطت زبري عليه بدغدغه وامرمغه فعسلها الي لسة نازل مخلي كسها اكثر حلاوة وسخونه واحط حلمه صدرها اليمين فبؤي وافضل اشفط فيه وامصها لما خليتها تصوت من المتعه وابتديت انزل بلساني بشويش وانا بنزل بزبري علي خرم طيزها اداعبه هو كمان الي كان واضح انه واسع وافضل انزل بلساني لحد كسها الوردي الجميل الي مكنش فيه شعراية وامسك زمبورها بين شفايفي وانا صباعي اتجه لخرمهاابعبص فيه بشويش وفعلا كان خرمها واسع ومن مية كسها الي نزت علي خرمها كان مش محتاج تليين لا صباعي الاوسط اخترق طيزها فنفس الوقتي الي كنت فيه مع بوسة طوووويله لشفايف كسها وانقل بين شفاتيره وافتح كسها المقلبظ بايدي وامي لساني مابينه لحد مايوصل لفتحة كسها ادخلي لساني فيه بشوويشش والاقيها بتجيبهم تاني علي لساني والمرة دي جسمها كان بيترعش لقيتها بتقولي
حنان: وصوتها مبحوح انتا اتعلمت ده كله فين انتا موتني دوختني انا مش قادرة خلاص كسييي بيحرقني نااااار انا عاوزاك تنيكني تقطعني بزبرك ده
طبعا كان زبري منامش بس مش فكامل انتصابه مسكته حنان
حنان: ايه هوا نام قلتلها
انا: لا بس عاوز شفايفك تبوسه وترضعه قمت ونمت مكانها وهي نزلت تمص فزبي ومي نايمه علي بطني ونزلت بوووس فشفايفي وتشد فشري وانا ماسك صدرها بقطعه بصوابعي وخلاص زبي بقا زي الحديدة من مص حنان قامو الاتنين وطلعو جمبي ومي قالتلي عايزاك تقعلي طيزي بزبرك انا سايباكو تعملو الي انتو عاوزينه بس خلاص طيزي عاوزة زبك وراحت مفنسهالي عالسرير حتي شوف لقيت خرمها الوردي وطيزها النضيفه كالعادة وكان باين عليها انها استعملت قبل كدة بس مش واسعه زي حنان نزلت عليها لحس هيا وكسها لحد مقالتلي خلاص دخل زبرك علشان خاطر عايزة احس بيه واصل لبطني قطعني اتدلت وراها وهيا فتحت طيزها الكبيرة بايدها قربت بزبري وبقيت بمرمغه فكسها المبلول وارجعه لخرم طيزها جاتلها حنان اودامها بعد مبطلت بعبصه وتقفيش لطيزي وعض خفيف تنام تحت مي وتديها كسها تلحسهلها وانا بضغط براس زبري علي خرمها يدخل حته من الراس تصوت اااااااااخ ااااه براحه ي ادهم زبرك كبيير هتعورني رجعته امرمغه فكسها جامد ورجعته علي طيزها بس المرة دي حنان غمزتلي ومسكت راسها كتمتها فكسها روحت رازعه مرة واحدة وانا ماسكها من وسطها وحنان زانقه بؤها علي كسها علشان متصوتش وانا سيبته فطيزها تتعود عليه وبلعبلها فكسها علشان تنسي الالم عرفت تخلص راسها من ايد حنان
مي: اتفقتو عليا يعني ماشي انا هقطعلك كسك يالبوة وهخليه يخرقك بزبره التخين ده براحه علي طيزي الي فشختها دي وانا مش راحمها ونازل ضرب فطيزها الي بتترج لحد محسيت ضغط طيزها خف علي زبري وابتدي خرمها يقفل ويفتح يحسني اني انيكه لانه مش مكتفي بدخول زبري يطلب مني اقطعه وافشخه نيك اخرج زبري براحه يخرج معاها شهق كبيرة من مي ارزعه تاني مرة واحدة تصوت وتقلي ااااااه براحه عليها نيكها بشويش خليكي رومانسي ابتدي اطلع زبري براحه لحد نصه وارجع ادخله تاني اطلعه وادخله مبقيتش قارة تاخد نفسها من حلاوة النيك وزبري الكبير الي عمال يدق فطيزها لما تعبت من الوضع ونامت علي بطنها وانا فوقيها وزبري لسه جواها وبلف راسها اخد منها بوسه وابتديت اطلع وانزل بجسمي علي وزبري يطلع ويدخل فطيزها لاخره وبضاني تضرب فكسها لحد مجسمها اتنفض تحتيا وبقت بتجيب شهوتها غرقت بطني وبضاني. كانت بتقذه عسل من كسها غرق بضاني طلعت زبري من جوفها وطيزها وهي واسعه ومفشوخه من زبري الي كان بيدك حصونها حالا بس كان نفسي ادوق حنان زبري وادوق خرم طيزها الطرية البضه روحت علي حنان كانت نامت علي ضهرها وفاشخه رجليهاا بتلعب فكسها مسكت رجليها وشديتها بقت تحتيا علي طول فرشت كسها بزبري جامد لحد ما اتمرغ فعسلها ورفعت رجلها لفوق الشرموطة ودخلت زبري الي انزلق بكل سخونة ونار فطيزها وفضلت ارزع فطيزها جامد واطلع زبري وادخله للاخر وصوت ارتطام اجسادنا واهاتها هما الي منتشرين فارجائ غرفة نوم ام حنان اللبن لحد محسيت بسريان المني ورعشة تملكتني ومقدرتش امنع نفسي من القذف لتالت مرة النهاردة وزبري قذف كمية ليست بالقليلة رغم تعدد القذفات الا ان قضيبي قد ارتخي بعد الانتشائ والوصول للرعشة الذيذة الي حصل عليها نام وخرج من طيزها وابتدا خرمها يطرد اللبن من طيزها وفخادها. غرقانة وكسها من عسل شهوتها ومحسيتش بحاجه غير ومي بتصحيني علشان نمشي



ايه رايكم ادعموني بردودكم الجميله لو حبين اني اكمل القصه



الجزئ الرابع من قصة حياتي
اسف عالتاخير الكبيير ده بس غصب عني
كنت وقفت فالجزئ الي فات لما روحت انا ومي لحنان صديقتها وازاي مارست الجنس الكامل لاول مرة وهلكوني الاتنين ووقفت عند مي وهي بتصحيني علشان نمشي قمت دخلت الحمام نضفت جسمي بسرعة من العرق واثار المني وعسل شهوتهم ولبست وجرجت خدت بوسة جامدة من حنان ونزلنا انا ومي وانا هلكان ومش قادر امشي وصلنا البيت ودخلنا وجدتي شافتني بالحالة دي قالت ايه ده ماله حصل ايه الواد ماله وشه اصفر كده قالتلها مفيش تعب فجاه عند حنان واستفرغ قلت لجدتي عاوز انام مش قادر قلتلي روح نام ياحبيبي ولا تيجي نروح لدكتور قلتلها لا انا كويس بس محتاج انام ودخلت نمت وصحيت علي الساعه 8 بالليل لقيت نور واحمد بس سالتها اومال فين الجماعه قالتلي ونزلو كلهم وستي مرضيتش تصحيك وسابتني انا واحمد قلتلها اومال هوة فين قالتلي نايم فغرفة بابا
انا: وانا بقرب منها من امتا وهما نازلين
نور:من بدري وابعد عني علشان انا تعبانة ومش قادرة
انا: متخافيش انا تعبان اكتر منك مش هعملك حاجه
نور:بنبرة زعل تلاقي مي هادة حيلك من عارفه انتو كنتو فمكان مع بعض وبتظبطها
انا:بثبتها بكلمتين لالا محصلش انا من ساعة محضنتك الصبح وانا بفكر فيكي وفشفايفك الي زي الفراولة دي وجسمك الي ذي القشطة وكسك الغرقان ده وروحت مبعبصها بعبوص خفيف فكسسها رجعت بسرعه لورا
نور:بس بس ابعد ومتلمسنيش انا مش قادرة اتلم علي جسمي من ساعتها
عدي الوقت وجم ستي ومي وخالي ومراته وخالتي واتعشينا ونمنا والصبح روحت المدرسه ورجعت ملقيتش غير مي فالبيت لانها مارحتش المدرسة لان عندها الدورة وده الي قالتهولي لما سالتها بس كانت بتنضف البيت المهم كنت زبري واقف ومشدود وباين من البنطلون مسكته بايدها وقالتلي مله ده قلتلها الشيطان بيوزني علشان لواحدينا يعني قالتلي ماتسيبه يوز هو في احلا من ان يكون ثالثنا الشيطان قلتلها اغير بس ونشوف موضوع الشيطان ده غيرت وخارج من الاوضه لقيتها موطية وهدومها مبلولة اوي وانا زبري واقف مش عايز ينام نزلت الشرط ورحت زانق زبري فخرم طيزها الي كان باين من ورا الجلابية البيتي الي بتنضف بيها شهقت وقالت اححح يامفتري هتعورني ومسكت زبري وهي قاعدة عالارض وفضلت تمص فيه شوية وبعدين لفت وقالتلي نكني مش قادرة ورفعت الجلابية وبان لي طيزها وخرمها الي باين عليه مستعمل وواسع بليت زبري بلعابي وتفيت علي خرمها ودخلت راس زبري براحه فخرمها وخرجتها تاني لقيت خرمها بيقفل ويفتح وبتقلي دخلو بقا ونيكني انا هيجة مووووت النهاردة روحت مدخل الراس تاني ووقف لقيتها بترجع بطيزها وهي بتقول احححححح زبرك جميل وناشف لحد مدخلت زبري فخرم طيزها كان موووولع ناااار سخن اووووي فضلت انيك بسرعه وادخله واطلعه وهي عمالة تتاوه وانا مستمتع اوووي بسخونة طيزها وملمسها الناعم وكسها الي مغرق بيوضي بعسلها تعبت من الوضع سيتها وروحت لاقرب كرسي وقعدت باخد نفسي وزبر شادد اودامي لاقيتها قامت وجت مسكت زبري وفضلت تدلك فيه وقامت وراحت لافه ورجعت بضهرها وقعدت ومسكت زبري وظبطته علي خرمها وقعدت عليه وفضلت تقوم وتعد وانا حاسس بنار فزبري وخرمها قافش عليه وهي بتزوم وانا فعالم تاني لحد مقذفت كمية لبن فطيزها لو فكسها كفيله انها تحبلها فتؤام وعدي اليوم وكل يوم علي ده الحال ونور بتتمنع وبتتهرب مني وعدت فترة روتينيه كل يوم دراسة ونيك مي ياما الصبح او بالليل لما نيجي ننام وعدي فترة علي كدة و فيوم جمعه حصلت حاله وفاه وعرفت ده لما كانت جدتي وخالي فمشوار ورجعو
وعلامات الحزن باديه علي وجوههم
انا: مالكو في ايه
جدتي:وهي بتبكي ستك اختها يعني ماتت
انا: وانا متاثر اي ازاي دي لسة صغيرة
خالي:استغفر....... هي دي فيها سن ده معادها
جدتي:اعمل حسابك بكرة هنسافر البلد علشان نحضر العذائ
واهل جدتي فالمنوفيه والعزائ عندهم 3 ايام ولو روحنا ممكن نعد اسبوع او اكتر لان دي اختها
انا:والمدرسه ياستي
جدتي بنرفزة :اعمل الي بقلك عليه وملكش دعوة يالا خشو نامو انا هطفي النور
جدتي كانت شخصيتها قوية جدا ومحدش يقدر يكسر كلامها
دخلت نمت وصحيت الصبح علي صوت جدتي وهيا بتنادي عليا علشان اقوم البس واجهز نفسي قمت لقيت مي ومرات خالي مجهزين كل حاجه والعربية تحت مستنيا وامي جت كنت بقالي حوالي شهر مشفتهاش بحكم شغلها وانها متخانقه مع جدتي بس كان لازم تيجي
نزلناوركبنا العربية وركبت جمب امي وكانت امي حينها 37 سنة ومهتمه بنفسها ونضافتها وجسمها كما ذكرت سابقا وعند الوصول استقبلونا الاهل بالترحاب ودخلنا البيت كان منزل ريفي كبييير وواسع عبارة عن 3 ادوار زي فيلا بس بيقولو عليه دار وكانبه العديد من الغرف بس طبعا نظرا للحالة الطارئة وكثرة الاقارب فهذا الموقف والمناسبة الحزينة التي جمعتنا فان عدد الغرف المتاحه قليل فطرنا جميعا علي مائدة كبيييرة وعدد كبير من الاقارب وبعد الانتهائ دخلنا الغرف نضع اغراضنا ونستريح قليلا قبل البدئ في مراسم العزائ وكان باين الاجهاد علي امي ودخلت معها غرفتها واعطت لها احد الاقارب جلابية بيتي لبستها كانت مظبوطة عليها بالظبط وجسمها فيه كان نار وزبي وقف عليها مع اني اول مرة تثيرني رغم انها لما بروحلها فالاجازة بيتها او بنروح مصيف بتبقي معظم الوقت بلبس عريان وقمصان نوم مكشوفه المهم حاولت اداريه وقلتلها اني نازل اجيب لبس من عند جدتي من الشنط نزلت ودخلت غرفه جدتي كانت بتغير دخلت عادي كانت واقفه بشرط كدة لحد ركبتها بس محزق علي طيازها الكبيرة وستيان قافش فصدرها الكبير اوي قلتلها حاجتي معاكي ياستي وانا عيني بتاكل طيازها قالتلي لا مع فاطمة مرات خالك روحت غرفه الي فيها خالي واخذت شنطتي وطلعت تاني غرفة والدتي علشان هنام معاها فغرفتها ومي مع عبير امها وجدتي خدت نور ومحمود واحمد فغرفتة وخالي ومراته فغرفه تانيه طلعت لقيت امي نايم ورجلها. علي شكل 9 بالانجلش ورجلها البيضائ باينه وزي القشدة مدورة ومدملكة كده دخلت غيرت فصحيت وانا بغير وكنت لابس بوكسر ضيق عليا وزبي كان شبه منتصب من اثارة فخذيها المثيرين فلقيت عينها اتعلق بزبي وهي للعلم منفصله عن والدي من حوالي 10 سنين يعني محرومة عالاخر المهم قالتلي كبرت يادوما تعالا فحضن ماما حبيبتك خدتني فحضنها وراسي بقت علي صدرها وهيا عالسرير وانا عالارض سراير الفلاحين دي بتبقا عالية اوي وزبري من ملمس صدرها انتصب عالاخر وبقا يخبط فجمبها شدتني طلعت جمبها عالسرير وفضلت حاضناني وزبري علي اخره خلاص المهم قالت انها تعبانه وعاوزة تريح شوية قلتلها ماشي بس هنام فحضنك ياماما قالتلي ماشي حبيبي نام فضلت علي صدرها الطري الابيضرالكبير وعندما احسست بسكونها وانها نامت اصابني الفضول بان اتحسس ثديها وامسكه بيداي حطيت ايدي علي صدرها وفضلت احسس ومسكت حلمتها بصوابعي كانت طويلة اصغر من صباعي البنصر قليلا حسيتها بتصحي شيلت ايدي مسرعا وعملت نفسي نايم لقيتها بتتقلب وادتني ضهرها وطيزها اغرتني طيزها كبيرة ومدورة واترفع جلابيتها قليلا لما فوق الركبة ووراكها البيضه ظهرت مسكت طرف الجلابية وفضلت ارفعها سنة سنة براحه لحد ما بقت علي نص طيزها والنص التاني عريان والمفاجاة انها مكانتش لابس كلوت او ده الي اعتقدته بس كانت لابسه كلوت فتله اسود بس كانغاص بين طيزها برجلي زقيت رجلها اليمين هيا نايمة علي جمبها الشمال زقيتها بحيث انها تكشفلي فخادها اكتر وكسها فخاده اوووف بيضه وجميلة وناعمه اوي وطرية اوي كنت خلاص هجيبهم بس مسكت نفسي طلعت زبري من جمب الشرط وبليت راسه بريقي وقربته من طيزها وفضلت امشيه بين طيازها حسيتها بتوسع رجلها اكتر فبعدت خوفا من انها تكون صحيت بس لقيتها بترجع بطيزها عليا براحه لحد مالمست زبري فضلت ساكت وخايف اكمل بس ثواني ولقيتها ببتقلب تاني بس لاحظت انها بتحاول ترفع الجلابية اكتر من علي كسها واتقلبت علي جمبها اليمين ورجلها اترفعت عليا وكسها بقا علي زبري الي طالع من جمب الشرت حسيته وكانه فرن زبي علي بابها سخنت اكتر ومبقيتش قادر بس رجلها مثبتاني وشوية وحسيتها بتتجرك لفوق وتحت بوسطها بتدلك زبري فكسها عملت حركة جريئة واتقلبت وبقا وشي فوشها ورفعت رجلي بزاوية قائمه ورجلها فوق رجلي وبقا اول راس زبري جوة كسها حسيت انفاسها سريعه جداا مديت ايدي مابينا وشديت فتله كلوتها لقيته اتحل فايدي شيلته من عليها خلاص كنت سخنت وهنيك يعني هنيك روحت حاضنها جامد وروحت راشق زبري مرة واحدة فكسها سمعتها بتقول ايييي اححححح اسسسسس براحه عورتني وكان دي اشارة اني ابدا معاها النيك براحتي وبدون خجل فروحت قالبها ورافع رجلها علي كتفي وبقيت بدفع زبري للاخر دفعات عشوائية لحد مجسمها اتصلب تحتيا واتشنجت من كتر النيك وحسيت بحاجة نزلت علي زبي دافيه وكسها بقي مزفلت وزبري رايح جاي فيه خرج جاي ارجعه بسرعه رشق في خرج طيزها الضيق المولع ومووهوج نال ورحت جايب لبني جوا خرمها ونمنا متعانقين
اكتبو تعليقاتك ورايكم علشان اكمال القصه
 
م

مولانا العاشق

عنتيل زائر
رائع جدا
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل