متسلسلة حكاية تحرر باسم ونور - حتى الجزء السادس (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
ف البداية اعرفكم بابطال قصتنا الواقعية
نور حبيبتي ومراتي 29 سنة
ماما ماجدة 56 سنة
اختي دعاء 36 سنة متجوزة ف الامارات وبتنزل 3 شهور ف السنة
ابو نور
اخو نور الكبير حمدي
ام نور 45 سنة
صاحبة نور ( دنيا 29 سنة)
اسلام حبيب نور الاولاني
جار نور ( ابو شمس)
جوز اختي المهندس فايز ومقيم ف الامارات وبينزل مع دعاء اختي ينزلها مصر يقعد اسبوع ويسبها ويرجعلها بعد 3 شهور ياخدها تاني
مازن صاحبي نفس السن بردو وده فاااجر جدا وسبب هيجاني ع كل النسوان وصاحب فكرة الاتوبيسات والتحرش بالنسوان ف الاتوبيسات تقدرو تقولو نايكين شربين مع بعض هههههه
واخيرا انا باسم 30 سنة مبشتغلش لاني من عيلة ميسورة جدا وماما عندها شركة استيراد وتصدير اللي جوز اختي ماسكها ف الامارات وده كان سب جواز اختي وتعارفهم ببعض بس ده مش موضوعنا وممكن احكي عنهم بالتفصيل ف القصة معلش انا اول مرة افكر اكتب حاجة عني بس بصراحة لقيت المنتدي ممتع ففكرت اكتب حكايتي يمكن الاقي حد شبهي ونكون اصحاب اوع الاقل محسش اني عملت حاجة شاذة
وطبعا في ابطال تانية هيجي سردهم ف الاحداث
ف البداية
كنت زي اي شاب بيشوف بنت جميلة فيبدا يعاكسها ولو معاكستهاش ع الاقل ببص عليها من فوق لتحت ولو ف مواصلات عامة كنت وانا قاعد جمب اي واحدة كنت بركز كل تركيزي وفكري وعقلي وكل شعوري ف المكان اللي بيني وبينها النقطة اللي جسمنا بيتلامس فيها كاني خلاص بنكها انا كنت بتعمد اركب مواصلات بس علشان اتحرش بالبنات او الرجالة وده اللي عرفتو بعدين ان ميولي مختلفة والبركة ف نور مراتي هي السبب اني اتناك من راجل تاني وده هنحكيه امتي وازاي ده حصل بس فعلا شعور ممتع جدا انك تتناك جمب مراتك وكانها متعرفش وهوضح ازاي اتناكت جمبها وهي متعرفش او كانت بتعمل كانها متعرفش انا بصراحة مش عارف ابدا ازاي بس اهو هكتب كل اللي ف بالي وواحدة واحدة هتعلم معاكم ازاي اكتب قصة صح
المهم تهيجو عليها وهنزل ف فضفضة صور مراتي وامي واختي دعاء بس اجسام قريبة ليهم علشان محدش يتعرف عليهم ويتسببلي مشكلة
الموضوع بتاع المواصلات ده كان ملازمني لحد ماجيت ف يوم واتعرفت ع بنت عادية جدا محترمة جدا جدا جدا وده الليي كنت فاكرو وقتها وعرفت انه ملوش اي اساس من الصحة بعد كده اتعرفنا اوصفهالكم هي اسمها نور وفعلا كانت نور عندها 29 سنة كانت مبتتعلمش لان اهلها من الناس المتشددة اللي بيقولوا البنت لبيت جوزها فكان اخرها ف مراحل التعليم 3 اعدادي بالرغم انها كانت جايبة مجموع فوق ال80 % الا ان اهلها دماغهم كده كانت ملفاية بمعني الكلمة جسم وطياز وبزاز تشوفها تقول مرة مش بنت بنوت لبسها كان عادي جدا عبايات لكن لما كنا بنخرج كانت لابسة بناطيل تحت العباية وبادي بمجرد ما نطلع من عندهم وتركب عربيتي كانت تقلع العباية وتقولي خنقة وقرف امتي بقي نتجوز علشان اغور من هنا كانت كرهة اهلها بدرجة رهيبة خصوصا ابوها واخوها الكبير ومكنتش اعرف ليه وحكاية الخروج طبعا مكنوش يعرفوا انها بتخرج معايا كانت بتقولهم رايحة عند واحدة صاحبتها وساعات كتير صاحبتها كانت بتروحلها وتاخدها معاها مرة فرح حنة تنجيد اي حاجة المهم تطلع برة البيت وتقابلني بعيد يركبو معايا والف بيهم وهكذا طبعا كانت ف كل مرة تقولي امتي نتجوز كنت بقولها اظبط دنيتي وهاجي اتقدملك وف ظرف شهر نكون متجوزين لان انا ميسور الحال بس التظبيط انها من مستوي اقل من مستوايا فبصراحة مكنتش عارف افاتح ولتي واختي الاكبر مني ازاي اه منا نسيت اقولكم والدي متوفي وامي عندها 56 سنة كانت متجوزة بابا وهي عندها 20 او اقل بسنتين بسنة مش فاكر اوي ماما جميلة جدا وبنت ناس هاي كلاس جدا لبس الهوانم جدا وجسمها اللي محافظة عليه بزيادة كانها اصغر مني بكتير بس كانت متشددة جدا معايا وليها قواعد صارمة جدا بتطبق علينا كلنا واختي الكبيرة اكبر مني ب6 سنين بس كانت متجوزة من 4 سنين وعايشة مع جوزها ف الامارات ونظرا لتعب والدتي خلت جوزها ينزلها مصر تشوف ماما وتقعد معاها ال3 شهور وبعدين هترجع تاني او مترجعش مش عارف اوي لاني مبحاولش اشغل بالي بحاجة خالص اختي كانت زي فلقة القمر نسخة من ماما بس ع اجمل واجمد واحن واطيب لبسها العادي قدامي قمصان النوم ف غرفتها والبيجاماة الستان قدامي اللي طبعا كلو عارف بتعمل ايه لما اللي لبساها توطي وخصوصا لما بتدخل ف فلقة طيزها وهنحكي بالتفصيل عن ماما ماجدة واختي دعاء كان عندها 36 سنة وانا وهقول اسمي باسم طبعا ده مش اسماء حقيقية غير اسم نور بس هو اللي حقيقي لاني مقدرش اتكلم عليها واكتب اسم تاني غير اسمها مفيش حرف هيوصف نور غير نور وبس
ودلوقتي هحكيلكو كل حاجة من الاول

بداية القصة الجزء الاول
ف مرة من المرات اللي كنت بركب فيها اتوبيسات عامة ومعروف ان ف مصر الاتوبيسات يعني زحمة جدا ووسيلة سهلة لامتاع غريزتي اتحرش بالبنات بس بدون مكلم حد خالص علششان ميحصلش مشكلة كنت بكتفي بس اني الزق ف واحدة احك ف واحدة ابص لواحدة وهكذا لحد ما ف يوم حصل اللي حصل ده وهنا كانت نقطة حياتي الجديدة
ركبت اتوبيس عادي وبنت قعدت جمبي وكانت ماسكة موبايلها بتتكلم فيه مع حد شدني عبايتها جدا ورسمة حواجبها اللي بصراحة هيجتني عليها جدا كانت زي حتة القشطة جسم ورسم وضحكة المهم بتكلم ف التليفون مع واحد صاحبي وبقولو ماشي هديلك ال10000 ج بس هترجعهملي امتي ومكنش ف دماغي حاجة كان واحد صاحبي وبيطلب فلوس مني المهم مكنتش مركز ان نور مركزة معايا ف المكالمة ولقتها بتكتب ع موبايلها ده رقمي وكتبت رقم وعلت اضاءة الموبايل انا مهتمتش لقتها بتقولي الجو حر اوي قولتلها اه فعلا قالتلي انا من () وده منطقة شعبية قلتلها تشرفنا بتقولي وانت منين قولتلها وانا من، ،،،،، لقتها ضحكت قالتلي شكلك ابن ناس وع فكرة الحتة اللي بتقول عليها لسة معدين عليها انا كنت لمحت اسم منطقة من الشباك فقولتلها عليها بس طلعت ناصحة جدا قالتلي ماشي بص اكتب رقمي وهكلمك لما اروح قالتلي انا مش بعاكسك وراحت ضحكت انا خوفت منها بس قولت ايه المانع اجرب وفعلا روحت البيت وطول الطريق بفكر فيها ولاكنت عارف اسمها ولا اي حاجة غير اسم المنطقة الشعبية اللي هي فيها رنيت عليها ولقيت الووو وكانت احلي الوووو سمعتها ف حياتي صوت ملائكي جدا وناعم بس كلو لبونة هههههههه قلتلها انا باسم اللي كنت ف الاتوبيس قالتلي ازيك ياباسم عامل ايه قولتلها كويس وانتي قالتلي كويسة قولتلها بضراحة انتي جميلة جدا جدا وخسارة ان واحدة زيك تركب مواصلات وتتبهدل فيها راحت ضحكت وقالتلي استني خليك معايا متقفلش وسمعت الناحية التانية بتقول انا بكلم دنيا يابابا عاوز حاجة ماشي ولقتها بتقولي معاك قولتلها مين دنيا قالتلي واحدة صاحبتي اصل بابا لوعرف اني بكلم ولد هيني وسكتت قولتلها نعم قالتلي هيطلع عيني وضحكت قالتلي باين عليك انك ابن ناس اوي قولتله اه بس مش اوي يعني وضحكنا قولتلها هو انا ينفع اشوفك قالتلي مش هينفع علشان شغلي ايه ده انتي بتشتغلي قالتلي اه منا كنت راجعة من الشغل لما كنت ف الاتوبيس شغالة ف مصنع ملابس ولو قعدت يوم هيتخصم مني قولتلها طب ويومك ده بكام يعني قالتلي ب50 ج من 8 الصبح ل 3 العصر قولتلها ياه كل ده علشان 50 جنيه قالتلي اه انا بصرف ع نفسي وبصراحة بهرب م البيت وايويا واخويا الكبير قولتلها وليكي اخوات قالتلي لا هو اخ واحد بس حمدي قولتلها **** يخلهولك قالتلي بلاوكسة ده واطي بص متشغلش دماغك قولتلها طيب ممكن اقابلك وليا طلب تاني بسيط هو انتي بتقبضي ال1500 ج صح ف الشهر قالتلي اه ليه هتدهملي وضحكت قولتلها اه عادي قالتلي ليه بقي قولتلها اقابلك مرة ونتكلم وهديكي 100 ج بس نقعد مع بعض وبعدها لو عاوزة تمشي امشي الموضوع كلو نتعرف نص ساعة بس وكانك ف الشغل قالتلي ماشي بس عارف ياباسم انا مش شمال علشان لو تفكيرك جابك ولاوداك هخلي وقعتك سودة قولتلها ابدا بالعكس و**** انا غرضي شريف انا اعجبت بيكي جدا وحابب اعرف حكايتك ايه مش اكتر قالتلي وهتعرف حكايتي ليه بقي قولتلها مشش يمكن اساعدك واريحك او اشوفلك شغل نضيف بمرتب ضعف ده مرتين تلاته عندي قالتلي عندك ازاي قولتلها ياستي لما اقابلك هنتكلم وافهمك كل حاجة بس الاول موافقة نتقابل قالتلي ماشي استناني عند موقف الاتوبيس اللي ف ...... قولتلها معرفوش وبعدين هعدي عليكي بعربيتي قالتلي ايه ده وعندك عربية كمان اومال بتركب اتوبيسات ليه ولا هههههه قولتلها ولا ايه قالتلي شكلك كده مش غلبان زي ماكنت فاكرة انت بتركب تتلزق ف البنات صح قول قول متتكسفش قولتلها لا ابدا قالتلي لا هنكدب من اولها يبقي مش هنتقابل قولتلها بصراحة اه انا بكون مستمتع بكدة بس عمري ماضايقت واحدة انا بس بستمتع لما بنت تقعد جمبي قالتلي زي منا كنت قاعدة جمبك دنت عينك متشالتش من علي رجلي يا خول قولتلها ايه خول ده قالتلي اسفة انت زعلت بص انا بتكلم براحتي مش بحب حد يقفشني ف الكلام بص خلاص اقفل انت فصلتني قولتلها طيب خلاص متزعليش احنا لسة متقابلناش ولاخدنا ع بعض ده كل قصدي مش اكتر قالتلي طيب خلاص بس فيه حاجة انا هاجي ومعايا دنيا قولتلها صاحبتك اللي كنتي بتقولي لوالدك انك بتكلميها قالتلي اه بس ده كده هتقعد من الشغل بردو قولتلها يعني ايه قالتلي هتديها ال50 ج بتاعة اليومية بتاعتها علشان امها هي بتصرف عليها ولو قعدت يوم بيفرق معاها قولتلها هديكي 100 ليكي و100 ليها سهلة حاضرعلشان خاطر عيونك قولتلها طيب هستناكي عند الموقف بعربيتي رني عليا اول ماتوصلي تمام قالتلي ماشي بس بحذرك من اي حركة كده ولا كدة قولتلها ابدا انتي مش واثقة فيا قالتلي لا طبعا هو انا اعرفك علشان اثق فيك انت اهبل ياباسم قثولتلها من الواضح ان كل كلامك اهانات قالتلي انا اسفة خلاص بقي فكك قولتلها ماشي وقفلت معاها علشان ماما ندت عليا كانت عوزاني اروح المطار اجيب اختي دعاء من هناك تاني يوم علشان ميعاد وصولها قولتلها حاضر يا ماما وبعدين افتكرت طيب ونور هعمل معاها ايه طب والعمل بقي اكلم نور والغي المقابلة هتقول عليا عيل وبرجع ف كلامي وممكن تعملي بلوك ومقابلهاش تاني طب ودعاء اختي قولت بس روحت مكلم دعاء ع الموبايل وقولتلها انا ودعاء مش بنخبي حاجة ع بعض خالص قالتلي ماشي وهقول لماما انك جبتني وبعدين روحت لصحابك انت بس ابعتلي عربية توصلني قولتلها ماشي يا احلي اخت ف الدنيا ولما تيجي هحكيلك كل حاجة بالتفصيل قالتلي ماشي يا باسم خلي بالك لتطلع بنت نصابة او حرامية قولتلها ماشي وقفلت معاها وفضلت طول الليل احضر هقول ايه لنور بكرة نمت وصحيت تاني يوم قبل الميعاد بساعتين ونزلت كاني هجيب دعاء من المطار وروحت موقف الاتوبيس اللي اتفقت مع نور اقابلها عندو لحد ما جت 8 الصبح وخوفت ارن عليها حد تاني يرد فعملها مشكلة قولت نص ساعة لو مجتش همشي ويبقي كده خلاص جت 8.20 ص لقتها بترن عليا بتقولي انت فين ياباسم قولتلها مستنيكي قالتلي انا 5 دقايق وهكون. الموقف معلش اتاخرت عليك بس دنيا اخرتني قولتلها ولايهمك منتظرك وقفلت ولقيت ضربات قلبي حاسس انها غريبة فرحان خايف متوتر وكلام دعاء اختي قلقني بعد ماكنت مطمن ممكن تطلع حرامية ولقيت مليون حاجة جت ف تفكيري صح وغلط لحد ما قلبي ارتاح ولقيت رقم غريب بيرن عليا رديت الو مين قالتلي انا نور ده رقم دنيا رصيدي خلص انا وصلت انت فين المهم بصيت لقيتها واقفة قولتلها انا بقلب نور اهو شوفتيني قالتلي اه ده عربيتك قولتلها اه تعالي وفعلا فتحو الباب ونور ركبت قدام ودنيا ورا سلامو عليكو قولتلهم وعليكم السلام انتي دنيا قالتلي اه قولتلها تحبوا نقعد فين قالتلي اطلع الاول من هنا لحسن حد يشوفنا قولتلها متخفيش اللي برة ميشفش مين اللي ف العربية علشان عربيتي متفيمة كلها والدي كان لواء قبل مايتوفي لذلك لينا شوية حجات كده زيادة عن الناس العادية زي ابناء محاربين والحجات ده المهم طمنتهم وخدتهم وطلعنا ع كازينو ع النيل ووقفنا قالتلي انت وقفت ليه قولتلها هنقعد نشرب حاجة هنا وبعدين نفطر او تفطرو الاول تتغدي زي منتي عوزة قتلتلي يخربيتك انت معاك فلوس لحسن المكان ده باين عليه غالي قوي قولتلها متخافيش انا معيش فلوس خالص معايا الكريدت كارد بتاعتي قالتلي انا قولت كدة شكلك هتودينا ف داهية قولتلها ياستي داهية ايه الكريدت ده حاجة فيها فلوس بحاسب بيها متخافيش دنيا قالتلي باسم قولتلها نعم قالتلي انا لازم اروح ف ميعاد مروحنا خلي بالك قولتلها ماشي يادنيا انا متفق مع نور ع كدة وهوديكو لنفس المكان الي ركبتكو منو متخافيش قالتلي **** يستر قولتلهم يالا بقي ننزل ولا هنفضل فالعربية طول اليوم
وفعلا نزلنا ودخلنا المكان وبما اني باجي كتير هنا فكنت معروف جدا وطربيزتي محجوزة كمان ومشروبي معروف فتحت المنيو وقولتلهم تشربو ايه دنيا ونور شافو المنيو وضحكوا قالتلي نشرب ايه انا مش فاهمة حاجة من البتاع ده شرحتلهم اسامي المشاريب والاكل وكل حاجة دنيا قالتلي انا هشرب نسكافيه ونور قالتلي وانا زيها هنشرب حاجة نعرفها بس اطلب انت انا مكسوفة المهم طلبتلهم والمشروب نزل وقولتلها انا باسم وحكتلها عن امي واختي اللي ف الامارات قولتلها احكيلي بقي حكايتكم ايه وهي بتتكلم لقيت موبايلي رن دعاء اختي فتحت الموبايل قولتلها ثانية دعاء وصلت البيت وقالتلي انها كلمت ماما وفهمتها زي ما اتفقنا اني وصلتها وروحت لواحد صاحبي مازن اللي هحكيلكم حكايته بس مش دلوقتي ف الاحداث هيجي المهم قفلت معاها وقولتلها معلش دعاء كانت بتطمني انها وصلت نور قالتلي حمد**** ع سلامتها قالتلي بص ياباسم احنا بنات ولاد ناس بس الدنيا مخبطة معانا شوية لقيت دنيا بتقول شويتين تلاته وضحكت دنيا ده حكاية وهحكيلكم بعدين ازاي نكتها ومازن صاحبي ناكها بمساعدة نور
قالتلي انا بشتغل علشان اجهز نفسي عاملة جمعية وفضلت ترغي نص ساعة مفصلتش انا كنت مبسوط اوي وانا ف الموووود ده معرفش ليه وانا بتكلم معاها مديت رجلي علشان تلمس رجلها لقيت ان فيه قبول منها وعدم اعتراض ع كده وقالتلي الواضح انك بتحب الاتوبيسات ياباسم وضحكت هههه بشرمطة قلتلها اه قالتليي طيب وانت ابن ناس وعندك عربية ومبتعمل كدة ليه قولتلها قبل اي حاجة ده 200 ج اللي قولتلك عليها ودول 300 كمان تجبيلك عباية حلوة اصلي بحب العبايات جدا قالتلي مش هينفع هقول جبت الفلوس منين قولتلها مينفعش تشتريها وتسبيها عند دنيا ومنين مااقابلك تلبسيها قالتلي ماشي دنيا قالتلي انت عادي كده تدي فلوس لحد متعرفوش قولتلها لا بس انا فعلا حابب الحو يتاعكم ده ونور شدتني جدا وبدون مقابل يعني لو مش عاوزين نتقابل تانيي موافق كفاية اني قعدت معاكي واستمتعت بالوقت ده دنيا قالتلي طيب انت تعرف ان نور مخطوبة وهنا صدمتني قولتلها مخطوبة لقيت نور قالتلها بس يابت لا مش مخطوبة بس فيه واحد اسمه اسلام بيحبني لكن انا مش بحبه هو بيساعدني علشان اجهز نفسي مش اكتر وحسيت ف كلامها انها ميالة للفلوس وبسس واللي زي ده متعرفش حب اصلا بس جسمها هو اللي شاددني ليها ودنيا بنت الفاجرة عودها كرباج وهوصفلكم كل حاجة ف وقتها
المهم الوقت جري بسرعة الصاروخ وكان لازم ارجعهم علشان ميتاخروش طبعا بعد مافضلنا نتكلم ف كل حاجة واتفقت معاهم اني اقابلها تاني بس لوحدها من غير دنيا وف عربيتي اروحها اوديها الشغل وكدة قالتلي لا انا ودنيا رجل ع رجل قولتلها خلاص ليا واحد صاحبي اسمه مازن هيجي معايا ويتعرف ع دنيا ونبقي لوحدنا قالتلي ماشي ماما رنت عليا انت فين قولتلها انا ف الطريق مازن كان تعبان وكنت معاه ف المستشفي وطبعا ماما قفلت معايا وكلمت مازن الف سلامة عليك ياسم قالي انك ف المستشفي حصل ايه مازن فهم اني عامل حوار وترجم معاها وبعدين كلمني قولتلو لما هقابلك هفهمك كل حاجة بسس اعمل حسابك بكرة تيجي معايا مشوار ساعة زمن هات عربيتك وهبعتلك كل التفاصيل قالي تفاصيل ايه اللي ف التليفون خلص اللي بتعملو وابقي انزل قابلني بليل في، ،،،،، قولتلو اوك
وروحت البيت دخلت لقيت دعاء استغببت وسلمت عليها حضنتها وبوستها وحشتيني ياقلبي لقيت ماما بصتلي كده باستغراب وحشتك ازاي انت مش كنت جايبها من المطار لقيت دعاء انقذتني وقالتلها ياماما اصلو معرفش يبوسني ف المطار والشنط وضحكت ماما قالتلي اه طيب غير هدومك وتعالي علشان نتغدي كلنا سوا دخلت اوضتي وانا بغير لقيت دعاء دخلت عليا اوضتي وطبعا لابسة البيجامة السيتان اللي كل حتة ف جسمها كان بيترج بزازها الكبار وشعرها السايب اللي بيلمع وطيازها وكل حاجة اختي كانت قمر نسخة من ماما بس اجمد طبعا بس انا مكنش ف دماغي دعاء نهائي لحد ماحصل الموقف ده الليي خلاني اهيج عليها وابدا افكر فيها جدا دا لدرجة اني ضربت عشرة علي هدومها من الموقف ده
استنوني ف الجزء التاني من قصتي( نــــــور )
ومعلش لو فيه غلطات هعالجها ف الجزء التاني انا قولتلكم قبل كده انا جديد واول مرة اكتب ف حياتي 🌹

الجزء التاني من قصتي 🌹 نـــــــور 🌹
ف البداية احب اشكر الناس اللي كتبت تعليقات وشجعتني اني اكمل شكرا جدا علشان فرحتوني بجد وحسيت ان حد مهتم باللي كتبته وياريت من فضلكم متنسوش تدوسوا اعجاب للقصة اعجابكم شرف ليا ودلوقتي نفكركم بسرعة كده لاحداث الجزء الاول للي مكنش متابع وللي تابع ونسيانا شاب ميسور الحال بركب اتوبيسات اتحرش بالبنات عن طريق لمسها وانا معدي من وراها او واحدة تقعد جمبي ع كرسي وبس علشان اخاف حد يعملي مشكلة ف المناطق الشعبية ده اللي عرفني الحكاية ده مازن صاحبي والعقل المدبر لكل حاجة وسخة ف حياتي عرفت نور كلمتها قابلتها هي وصاحبتها دنيا. واختي دعاء رجعت من الامارات واتفقت مع دنيا ونور اننا نكرر المقابلة تاني ودلوقتي نبدا الجزء التاني من قصتي
👰القصة ده مش هتلاقيها ف اي مكان تاني ع الميديا كلها خاص وحصري لمنتدي العنتيل 🌹👰نــــــور👰🌹
انا وصلت نور ودنيا وبعدين روحت البيت بعد ما ماما كلمتني ودخلت واختي دعاء انقذتني بالرد بعد ما اتلخبطت لما قولتلها وحشتيني وحضنتها ودخلت اغير ف اوضتي عادي الباب خبط ادخل مفيش غير ماما ودعاء اختي فلقيت دعاء اختي داخلة عليا لابسة البيجامة الستان بتاعتها اللي بتلبسها عادي ف البيت وانا كنت بالبوكسر بتاعي وبطلع هدوم من دولابي علشان اخد شاور ده حاجة مقدسة من تعليمات ماما طالما كنت برة البيت ورجعت لازم تاخد شاور دعاء دخلت قالتلي عوزاك ياباسم قولتلها تعالي يا حبيبتي عوزة ايه لقتها قفلت الباب وراها قالتلي ماما قالتلها انها مش هتتغدي ومرهقة وهتنام علشان صحيت الصبح بدري وانت اللي اتاخرت ف عاوز تتغدي برة ولا اجيبلك الغدا هنا ونتكلم شوية انا وانت قولتلها لا طبعا نتغدي هنا ايه ده ماما لو شافتني بتغدي ف اوضتي هتفضل تزعق قالتلي بقولك نامت ماما مرهقة اوي يا باسم يعني زمنها ف سابع نومة كمان خدت المهدء بتاعها ونامت قولتلها خلاص انا مليش نفس اتغدي قالتلي انت مش كنت هتتغدي يابني من شوية قولتلها بس علشان خاطر ماما متزعلش راحت ضحكة بشرمطة كده قالتلي كبرت ياباسم تعالي هات حضن لاختك حبيبتك روحت حاضنها انا بصراحة حضنتها عادي بس اتخيلتها نور الليي بحضنها فلقيت زوبري بدا يقوم زوبري طويل ومش تخين اوي بس من البوكسر باين طولو وحسيت انه خبط ف فخد دعاء اختي اللي طولت ف حضنها ليا وقالتلي تعالي بقي احكيلي حكايتك كلها ليه مجتش خدتني من المطار وكنت فين وخلتني اكدب علشانك بس الاول كمل لبسك علشان واضح كده انك فرحان اوي انا قولت احاا شكلها حسيت بحاجة او حست بزوبري بس تعابير وشها بيقول انها عادي مش مضايقة وهنا فكرت ف دعاء اختي خصوصا بزازها ولا رجلها وهي حاطة رجل ع رجل قدامي ع السرير روحت قولتلها حاضر كملت لبسي فعلا وقعدت وقولتلعا لما نخلص كلام ابقي ادخل اخد شاور قالتلي ماشي احكيلي بقي قولتلها علي نور قابلتها وعجبتني وطبعا مقولتلهاش اني قابلتها ف مواصلات وكده لا قولتلها انها بنت عم مازن صاحبي لانه نفس مستوانا وكده علشان ملقيش اعتراض منها واني حبتها وقابلتها ومازن عارف لاني انا وهو واحد مبنفترقش نهائي وقولتلها انه كان معايا علشان متقولش حاجة لان دعاء اختي مشش هتقبل ابدا اني انزل بمستوي العيلة بتاعتنا لاي سبب من الاسباب قالتلي ياه ياحبيبي كبرت وبقيت راجل وراحت قايمة تاني حضنتني وقالتلي عارف ياباسم انا بحبك اد ايه لولا جوازي مكنتش سبتكو ابدا
قولتلها عارف ياحبيبتي بزازها ف صدري انا شعر صدري كثيف جدا كنت بجيبلو حجات تكثفه وكده علشان المصيف كنت بحب اظهر شعر صدري كتير وجسمي كويس لاني بلعب رياضة المهم لقتها بتقولي يخربيتك ياباسم شعر صدرك ده كلو وراحت ماسكة شعر صدري قالتلي كل ده شعر انت عارف هقولك ع حاجة بس توعدني متقولش لحد عارف ان فايز جوزي املس ملوش شعر خالص ف جسمه قولتلها وده خلو ولا وحش قالتلي بالنسبالي وحش لاني بحب الراجل يكون ليه شعر بحس انه راجل لكن املس ده بحس انه واحدة صاحبتي وده كانت اول مرة دعاء تكلمني ف حاحة خاصة كده يمكن علشان حاست بزوبري لما لمس كسها وفخدها ولا لا يمكن انا بتوهم المهم قالتلي بص خلي بالك من نفسك ومتتسرعش ف اختيارك متغلطش غلطتي وهنا كانت الصدمة بالنسبالي غلطتك ازاي ده العيلة كلها عارفة انك بتموتي ف فايز وبتدلعو بعض قصادنا هو في ايه احكيلي عملك حاجة انا اخوكي قالتلي انت اخويا وراجلي وسندي كمان لا ياحبيبي معملش حاجة قلتلها متخبيش عليا قالتلي والل* مشكلته اصلا انه مبيعملش حاجة بص كفاية كلام قوم خد شاور بتاعك انا هدخل اريح جسمي شويه ف اوضتي وبليل شوف بقي هتخرجني فين قولتلها حاضر ياحبيبتي بس كلامنا مخلصش قالتلي ماشي ياقلب اختك يالا بقي روح خد شاور وراحت ضربتني ع طيزي انا مبينتش اي رد فعل اللي هو غادي اختي بتهزر معايا مفيهاش حاجة وراحت ضاحكة وفتحت باب اوضتي وخرجت وهنا انا سرحت بخيالي مارن مبيعرفش ايه ليكون خول ومبيعرفش ينكها او يكون املس يعني ايه تقصد وبتقارني بيه ليه لا انا التفكير كده هيوديني ف حتة شمال دخلت اخد شاور قلعت هدومي وانا تحت المية افتكرت حضن دعاء اختي ليا بس المرادي هجت اوي وزوبري وقف جامد جدا قولت لنفسي اهدي ده اختك بردو ولقتني بقول لنفسي بردو اختي ده باين عليها شرموطة مهي حست بزوبري ومتكلمتش بالعكس اتعمدت تحضني تاني بردو وهنا جاتلي فكرة ماما نايمة ودعاء دخلت تنام قولت اضرب عشرة ع قميص اختي اي قميص من قمصانها بس ازاي روحت خارج ماما نايمة بمهدئات يعني قتيلة ودعاء لو صح تفكيري مش هتتكلم ولو غلط اعقل يابن المتناكة متخليش زوبرك يعملك فضيحة روحت ساكت واكتفيت اني اضرب عشرة ع الحضن اللي ف خيالي بزازها الكبار اللي لمسو صدري وايدها الملبن اللي مسكت شعر صدري ولا لما ضربتني ع طيزي المهم فعلا ريحت نفسي وضربت عشرة بس ايه جسمي كان بيتنفض حسيت بمتعة كبيرة مش علشان بضرب عشرة لا علشان بضربها ع اختي وده اللي هيجني جدا خلصت شاور وطبعا جسمي كان عرقان قبل الشاور فمش هينفع بعد الشاور البس نفس اللبس بس هنا نسيت اجيب هدوم معايا قولت كده كده كلو نايم باب الحمام في طرقة بعدي ع اوضة دعلء اختي وبعدين اوضتي ورسبشن كبير وف الاخر خالص اوضة ماما بس ليها طرقة تانية بحيث انعا متشفش اصلا اي حاجة ف شقتنا نهائي غير لما تخرج من طرقتها المهم خوفت تكون دعاء صاحية وتشوفني كده فقولت ايه هعمل نمرة واشوف هيحصل ايه وهنا كان الشيطان مرافقني خطوة بخطوة وفعلا قولت بصوت مسموع كده يووووه بقي اديني نسيت هدومي هخرج كده دلوقتي بس اخاف دعاء تكون صاحية وتشوفني قولت الجملة ده علشان لو هي سمعاني تقولي خليك هجبلك هدوم ولو مش سمعاني يبقي نايمة وفعلا ملقتش رد روحت خارج ومعدي من قدام اوضتها بس لقيت بابها مردود مش مقفول روحت فاتح سنة صغيرة لقتها نايمة ع بطنها بس قالعة الجزء العلو بتاع البيجامة يعني بالسنتيان وبنطلوب البيجامة بس فنديت عليها قولتلها انتي صاحية يادودو ملقتهاش ردت قولت ادخل عليها لا البس بوكسر الاول. علشان لو صحيت اقولها كنت بجيب اي حاجة ناسيها ف اوضتها مثلا بطمن عليها انما لو صحيت ولقتني عريان كده هتبقي مشكلة وفعلا روحت اوضتي لبست هدومي بسرعة شورت وفانلة ورجعت اوضتها لقتها متحركتش من مكانها بس مش عارف رجلها اتفتحوا بعيد عن بعض ولا زي ماهي بس مركزتش اوي انا كنت هايج ع اختي وهايف جدا ف نفس الوقت لحسن تصحي وفعلا دخلت عليها فتحت الباب يدوبك اعدي منه وبس وقربت عليها مديت ايدي ع طيزها وكانت طيزها حاجة كده ملهاش وصف طيز تخليك تنيك ع طرل ومتفكرش بس بما ان الشيطان كان معايا وملازمني فقالي لا اهدي خلاني خلاص عزمت اني انكها باي طريقة ازاي معرفش بس مش ذلوقتي ده محتاجة تخطيط شديد زي جسمها الشديد ده حسست بايدي ع طيزها ملقتش اي استجابة منها قولت لا انا لازم اخرج وبليل يكون في كلام تاني وفعلا خرجت وقفلت باب اوضتها وروحت ع الثلاجة طالعتلي ازازة عصير مانجة شربتها ورجعت تاني اوضتي علشان انام شوية جسمي مرهق ولسة هنام سمعت تليفون دعاء بيرن قومت جري طفيت نور اوضتي ورجعت ع السرير عملت نفسي نايم وهنا كانت المفاجاة اختي صحيت ردت ع التليفون ولقتها بتكلم حد بتقولو استني خليك معايا ولقيت اوضتي اتفتحت النور اتقاد وبعدين اطفي تاني وسمعتها بتقول استني بشوف اخويا نايم ولاصاحي والباب اتقفل فتحت عرفت انها كانت بتبص تتاكد اني نمت ولا لا بس احا هي بتكلم مين لو فايز جوزها ايه عادي لكن لو مش فايز يطلع مين ده المهم روحت طالع فاتح الباب براحة وقربت ع اوضتها بصيت من خرم الباب لقتها بتلعب ف نفسها وبتقولو انا هايجة اوي تعرف ان باسم اخويا كبر قولت احا ده اللي بتكلمو عارفني كمان ياتري ده مين قالتلو اه بس ياخول لا طبعا ينيك مين انا اخته الكبيرة احاااا حد بيكلم اختي ويقولها اني انيكها ازاي الكلام ده ومين المعرص ده ولقتها بتقولو عارف يافايز زوبره خبط ف كسي باسم هاج عليا تقريبا قولتلك لا مش هقولو نكني طبعا انت فاكر كل الناس خولات زيك وهنا كانت صمة عمري احا جوز اختي عاوز مراته تتناك من اخوها احا ايه ده وايه اللي غيرو كده افتكرت كلامها انه مبيعرفش وحضنها والاملس قولت بس يبقي نومها وسيبانها الباب متوارب علشان تهيجني عليها يااااه دنتي وفرتي عليا كتيييير جدا لقتها بتقولو لا انا هحكيلك بس ع ازاي هيهجو عليا لكن مش هخليه ينكني طبعا ويالا غور بقي علشان عاوزة انام بجد مش كدة وكده احا كده وكده يعني حست بايدي ولا ده سيم بنهم ولا ايه قالتلو اتفو عليك ياكلب مبسوط كده وقفلت معاه انا زوبري وقف ع الكلام ده جوز اختي معرص واختي طلغت لبوة احا وانا كل ده معرفش لقيت دعاء راحت نيمة ع بطنها تاني روحت سايبها وراجع اوضتي النوم طار من عيني اعمل ايه ف اللي انا سمعته ده معقولة بس لقتني هجت جدا لدرجة ان لبني دا ينقط من الهيجان روحت ضارب عشرة تاني ورجعت الحمام اخد شاور تاني بس المرادي مطمن ماما نايمة وانا هايج واختي مش معترضة وحاجة اخر الاجة خالص 👰القصة ده مش هتلاقيها ف اي مكان تاني ع الميديا كلها خاص وحصري لمنتدي العنتيل 🌹👰نــــــور👰🌹
تليفوني رن بس انا قولت مش مهم لما اخلص شاور ابقي اطلع وفعلا خدت شاور تاني بس المرادي اتعمدت مجبش هدوم ليا وطلعت عريان ودخلت اوضتي طبعا بصيت ع اختي من خرم الباب لقتها نايمة دخلت اوضتي لبست هدومي ومسكت موبايلي اشوف مين رن عليا ولقيت اللي كان بيرن مازن صاحبي بعتلو رسالة انا هنام لما اصحي هكلمك هقفل موبايلي علشان انام براحتي قفلته وروحت نايم صحيت ع دعاء اختي بتصحيني باسم حبيبي اصحي بقي كل ده نوم فتحت عيني لقتها لابسة بنطلون فيزون شفاف اوي اسمر وبادي وده كان لبسها العادي برة البيت ف النادي وكده قالتلي انا جاهزة والساعة 10 قوم بقي خدني عشيني برة وماما جاهزة قولتلها ماما جاية معانا قالتلي طبعا جاية معانا هي بتلبس دلوقتي قوم بقي وراحت بايساني ف خدي روحت قايم قولتلها ايه ده انتي جميلة اوي اوي وكاني اول مرة اشوفك النهاردة قالتلي عجبتك قولتلها طبعا انتي تعجبيني وتعجبي اي حد يشوفك انتي بجد جميلة اوي يادودي راحت حضنتني تاني وقالتلي طيب قوم بقي بطل كسل انا جعانة اوي فتحت موبايلي لقيت مازن فضل يرن عليا كتير ونور رنت عليا 8 مرات وحتي دنيا رنت عليا كتير بردو قولت كل ده ياتري في ايه رنيت ع مازن قالي احا انت لسة صاحي انا كنت هجيلك بس عارف ان النهاردة يوم دعاء وبس. قولتلو متيجي معانا تعالي عدي عليا ونخرج نتعشي سوي كلنا قالي ماشي نصاية وهكون عندك والعزومة عندي قلتلو طبعا اومال انا بقولك ليه وضحكت وقفلت معاه قومت لبست وجهزت نفسي عقبال مايوصل وطلعت لقيت ماما بردو لابسة بنطلون فيزون وبادي مش بقولكم اختي نسخة من ماما قولتلها ايه الشياكة ده ياقمر لا انا اخرج انا وانتي وبس راحت ضحكت قالتلي يابكاش يالا بقي اختك جعانة وانا من بدري بخليها تصحيك كل ده نوم قةلتلها معلش ياحبيبتي كنت مرهق جدا لقيت الجرس بيرن دعاء فتحت هاي ازيك يامازن عامل ايه باس دعاء ودخل باس ماما لانه متربي معانا عادي جدا واصلا ماما بتموت فيه اول ماشفته قالتلو الف سلامة عليك ياحبيبي طلعت امتي بصلي كده وقالها **** يسلمك يا طنط سيبيكي مني النهاردة يوم دودة عاوزين نخرجها وبس انا الدم رجع يجري تاني ف عروقي خفت لينسي ويعك بس طلع ايه استاذ وفعلا خرجنا كلنا ماما قالتلي انا هركب مع مازن وانت واختك اركبوا مع بعض يالا ياحبيبي قالها يالا ياطنط قولتلو بختك يا مازن ست الكل بنفسها هتركب معاك عقبالنا راحت ماما ضحكة كده بعلوقية بس ياولد ونزلنا روحنا نسهر ف كازينو بعد ساعة كده ماما قالت انا حاسة بشوية تعب قوم يامازن روحني قولتلها هنقوم كلنا قالتلي لا خليك انت وختك براحتكم انت فاهم سهرها ولف بيها مترجعش البيت غير الفجر ده مرة ف السنة لما بتجيلنا راحت دودي ضحكة بخباثة كده معرفش ليه قولتلها ماشي مازن قالي هوصل طنط واروح علشان جسمي مجهد تمام ونبقي نكمل كلامنا بكرة اشطا قرلتلو اشطا باي وانا استغليت الفرصة انا واختي لوحدنا قولتلها تيجي نروح ديسكو قالتلي يالا وفعلا قومنا روحنا ديسكو وقعدنا ع طرابيزة نزلنا بيرة دعاء كانت بتشرب وعرفتني ان فايز جوزها هو اللي علمها الشرب والسهر وكل حاجة وطبعا هي سالتني بس انا مستغربة انك عادي متضايقتش قولتلها وايه اللي يضايقني ده جوزك واي حاجة يقولهالك اكيد صح ده اكتر واحد بيخاف عليكي واي طلب يطلبو منك مهنا كان اكيد مش هيضر مراته يعني ف انا اضايق ليه ده حياتك يا قلب اخوكي وطبعا كنت برمي كلام بمنتهي الخباثة ع اللي سمعته منها ف الفون وحسيت انها اطمنت او شكت معرفش قومنا رقصنا وحضنتني جامد بس عمالة تحلو ف عيني اوي وزوبري وقف عليها روحت حاضنها من ضهرها وماسك ايدها زي رقصت السلو بس من الضهر كده ولقيت في تجاوب منها بترجع طيزها عليا اوي طبعا كده كل الاوراق اتكشفت روحت قولتلها تعالي نقعد ونتكلم شوية قالتلي تعالي قعدنا قولتلها عندي سؤال وجاوبيني عليه بمنتهي الصراحة قالتلي اسال ياحبيب قلبي قلتلها!
استنوني ف الجزء الثالث من قصتنا علشان نعرف مع بعض هسالها ف ايه وردها هيكون ايه اللي هيغير مجري القصة تماما
محتاج دعمكم وتشجيعكم ف الردود ولو في اي ملاحظة اعذروني ده اول مرة اكتب شكرا للجميع تحياتي وقبلات زوجتي نور

الجزء الثالث من قصتنا حكاية تحرر باسم ونور
ف البداية احب اشكر الناس اللي كتبت تعليقات وشجعتني اني اكمل شكرا جدا علشان فرحتوني بجد وحسيت ان حد مهتم باللي كتبته وياريت من فضلكم متنسوش تدوسوا اعجاب للقصة اعجابكم شرف ليا ودلوقتي نفكركم بسرعة كده لاحداث الجزء الثاني للي مكنش متابع وللي تابع ونسي
انا سمعت دعاء اختي بتكلم فايز جوزها انها ازاي تهيجني ولا طبعا مينفعش ينكني وعرفت انه خول بس مفتحتهاش ف الموضوع وبعدها حسست ع طيزها بدون ماتحس لانها كانت نايمة وبعدين بليل اتصلت بمازن صاحبي وجه معانا روحنا نسهر ف مكان هادي انا وماما ودعاء وكانو لابسين فيزون وطيازهم باينه لاننا عادي بننزل نركب عربية وبعدين ننزل المكان يعني مفيش مجال للمعاكسات والكلام الفارغ ده روحنا سهرنا مما حست بتعب زي ماقالت خدت مازن يوصلها البيت وانا ودعاء غيرنا المكان وروحنا نسهر ف ديسكو وشربت وعرفتني ان فايز علمها وحضنتها وحكت طيزها فيا واحنا بنرقص او يمكن اكون متوهم وده خلاني اهيج اكتر عليها خصوصا بعد ما افتكرت منظر ضهرها والسنتيان بتاعها وهي نايمة ع بطنها وافتكرت اني ضربت عليها عشرة ففكرت اني اتجرا واسالها سؤال هيغير مجري قصتي وتفكيري تماما وقولتلها هسالك سؤال وجوبيني عليه بمنتهي الصراحة قالتلي اسال ياحبيب قلبي قلتلها! 👰القصة ده مش هتلاقيها ف اي مكان تاني ع الميديا كلها خاص وحصري لمنتدي العنتيل 🌹👰حكاية تحرر باسم ونور 👰🌹
هو انتي وفايز علاقتكم ايه بالظبط وخلي بالك يادعاء انا اخوكي يعني اكتر حد بيحبك وهيخاف عليكي اقولك اعتبريني صاحبك حبيبك بلاش اخوكي وهنا حسيت بهيجان ف عنيها مصحوب بتوتر وقلق طمنتها قولتلها لو مش عاوزة تجاوبي بصراحة متجاوبيش لكن لو في حاجة وهتخبيها عليا يبقي بلاش احسن قالتلي شوف ياباسم فايز اتجوزته عادي حبيته بعد الجواز لانه جواز مصلحة انت طبعا عارف بعت موت بابا ماما هي اللي بقت ماسكة الشركة وفايز كان الدراع اليمين لبابا ولا انا ولا ماما ولا حتي انت تعرف حاجة عن الشركة صح قولتلها صح قالتلي ماما هي اللي خلتني اتجوز فايز علشان تضمن ان الشركة متقعش مننا او ينصب علينا او الي اخره فهمت قولتلها اممم بس قالتلي يعني ايه بس انت في حاجة تانية تقصدها انا مش فاهماها قولتلها لا ابدا ياحبيبتي متيجي نروح بقي قالتلي لا مش هينفع قولتلها نعم مش هينفع ازاي قالتلي اقصد يعني انا لسة عاوزة ارقص معاك ولا انت بقي مش عاوز ترقص مع اختك حبيبتك قولتلها ازاي تعالي وقومنا رقصنا تاني بس واحنا بنرقص كان فيه واحد عينه منزلتش من علي دعاء اختي وده كان مضايقني جدا فقولتلها تعالي نروح علشان خاطر في اشكال وسخة بتبص عليكي وعينه كلها هتاكل جسمك قالتلي فين ده قلتلها اهو بس متبصيش ليه قالتلي اممم طب وايه يعني هو يبص ع جسمي لكن جسمي معاك انت انا اتصدمت قولت ف سري احا يعني ايه قولتلها ايه قالتلي اقصد اني اهتك بتاعتك مش بتاعته هو ولا ايه يا باسم قولتلها ماشي وحسيت برقصها انها بدات تتلبون اوي وتقولي هو لسة باصص علينا ولا قولتلها لسة باصص حسيت انها خلتني معرص عليها معرفشش ليه بقت تسالني وارد بدل ما ازعقلها او نمشي المهم موبايلها رن فتحت اممممم ماشي خلاص طيب وقفلت قالتلي يالا ياباسم نروح بقي قولتلها مين اللي بيكلمك قالتلي ده ماما بتطمن علينا وتقولنا اتاخرتو قوي هتيجو امتي دلوقتي قولتلها اه بس يالا بقي حاسبت ومشينا بسس مش عارف ليه شاكك ف المكالمة ولو ماما كانت رنت عليا ليه رنت عليها بس مش مهم انا كل اللي بفكر فيه دلوقتي اني اروح وعاوز استفرد بدعاء بس ازاي كل كلامها انها بتهيجني وجوزها عاوز كده بس هي مش عاوزة تقول صراحة انها تتناك مني بس ده اختي وممكن لو تفكيري غلط ع اعتبار انه غلط وان اللي بتكلمه مكنش فايز جوزها وهي بتقولي كده هتكون كارثة اعمل ايه المهم طول الطريق عمال افكر ازاي وهعمل ايه ف دعاء اختي وماما ف البيت هتكون عائق لينا وفعلا ركبت العربية واختي دعاء جمبي الفيزون كان هياكل منها حتة لقتها نامت ف العربية معرفش ليه مديت ايدي ع رجلها عند الفخد بتاعها كده وانا سايق لقيت زوبري وقف وع اخره فضلت احسس عليها كتير لحد ما وصلنا قبل البيت بدقيقة كده روحت مصحيها قامت قالتلي ايه ده انا نمت قولتلها من الشرب شكلك مش 👰القصة ده مش هتلاقيها ف اي مكان تاني ع الميديا كلها خاص وحصري لمنتدي العنتيل 🌹👰حكاية تحرر باسم ونور 👰🌹 متعودة قالتلي انا فعلا نمت طول الطريق. طب مصحتنيش ليه بدل ماتفضل سايق لوحدك كده قولتلها كفاية اني سايق وشايف القمر ده جمبي زي الملاك راحت ضاحكة وصلنا عند البيت نزلت وركنت وطلعنا فتحتلها دخلت دخلت انا عند ماما علشان اطمن عليها ملقتهاش ف اوضتها بس لقيتها ف الحمام بتاخد شاور قولتلها ماما احنا رجعنا قالتلي طيب ياحبيبي قول لاختك تناولني البشكير من اوضتي والفوطة بتاعة شعري قولتلها انا هجبهملك روحت فعلا جيتهم ليها وانا كل ده مكنتش بفكر ف امي اصلا بس روحت اديها البشكير قالتليي ادخل الباب مفتوح ومدت ايدها من ورا ستارة البانيو وتقريبا كانت اول مرة اشوف كتفها مبلول وجزء من صدرها وده هيجني جدا قالتلي ميرسي ياحبيبي خدت الباشكير ولفته ع وسطها والفوطة ع شعرها كل ده وانا واقف شايف خيالها من ورا الستارة اللي كانت اشبه بالشفاف. يعني تبين الجسم حجمه وحركته لكن متبينش الجسم نفسه ماما خلصت وخرجت لقتني واقف قالتلي ايه ياحبيبي واقف ليه قولتلها ايه لا ياماما ابدا انا وقفت قولت لو احتاجتي حاجة تاني اساعدك فيها راحت ضحكت وقالتلي ماشي ياحبيبي عديني بقي رجعت خطوة عند الباب بحيث ماما تعدي بجمب وفعلا ماما كانت لفة البشكير ع اول بزازها يدوبك الحلمات مدارية وبس لحد بعد كسها بحجات بسيطة مداري وفخاد باينين وكلو كوم وجسمها المندي بقطرات المية كوم تاني اتخيلو معايا المنظر متقراش وخلاص انا مش عاوز اهيج لوحدي المهم ماما راحت معدية بجمب اللي هو بزازها ف وشي انا نسيت ومركزتش ان زوبري واقف غير بعد ما ماما عدت وحكت فيه بس عدت بشرمطة المتناكة خصوصا وهي بتعدي براحة وبعد ماعدت قالتلي ايه اختك ف البيت يا استاذ وبصت ع زوبري ومشيت انا ف الوقت ده كنت عاوز الارض تنشق وتبلعني اختي ف البيت يعني ايه وشافت زوبري واقف وعدت وحكت فيه عن قصد ولا بعد ماعدت خدت بالها منه احا ايه العيلة بنت المتناكة ده هو انا قاعد مع اتنين شراميط ولا ايه انا واقف متسمر مكاني لقيت دعاء اختي بتنده عليا دخلتلها اوضتها بس داريت زوبري طبعا اللي فاضحني ده ف كل حته قولتلها نعم ياقلبي قالتلي ياحبيبي انا عاوزة انام ومش عارفة النوم هرب من عيني ممكن تقعد معايا شوية نتكلم ف اي حاجة وبعدين انام ولا هتنام قولتلها انا لو هنام بعد الكلمتين دول مش هنام وف سري انام مين يا بنت اللبوة يا انا يانتي النهاردة المهم قولتلها هغير هدومي يا قلبي واطمن ع ماما انها نامت واجيلك قالتلي ماشي اه صح دعاء اختي كانت نايمة ببجامة ستان ناعم زي ملمس الحرير منا محسس عليها مرة قبل كده المهم قولتلها ع فكرة الفيزون النهاردة كان هياكل منك حتة ورحت سايبها وخارج روحت اوضتي غيرت هدومي ولبست شورت وفانلة بحمالات ورحت لغرفة ماما لقيت النور مطفي وده معناه ان ممنوع حد يدخل او يفتح الباب وهي نايمة روحت راجع تاني لغرفة دعاء فتحت الباب لقيت دعاء غيرت البيجامة ولبست فيزون وبادي ليكرا ماسك ع الجسم جدا وشفاف قولتلها ايه ده قالتلي عاوزني اسمع اخويا حبيبي عاجبه الفيزون وملبسوش ليه عادي يعني قولتلها انتي جميلة جدا ازاي كده قالتلي باسم حبيبي ينفع اطلب منك طلب قالتي بس لو هيضايقك بلاش قولتلها طبعا اطلبي يا حبيبتي قالتلي منكن تحطلي منكير ف رجلي قولتلها من عيني بس انتي كده مش هتنامي ولا ايه قالتلي منا قولتلك مش جايلي نوم انت بنسي ولا ايه قولتلها اه بنسي وضحكت وجبت المونكير وحطتلها مسكت رجلها انا فكرت قولتلها طيب نامي ع بطنك واتني رجليكي وانا قاعد ع السرير احسن ما اوطي قالتليي ماشي راحت نايمة ع بطنها انا مبقتش عارف انط عليها ولا احسس ع طيزها ولا اركز ف المونكير المهم قولت اركز ف المونكير ونتكلم واحنا قاعدين مسكت رجلها وفتحت المنكير وبحط ف اول صباع رجلها كانت ابيض من وشي حاجة كده تتاكل تجبرك انك تنحني احترام ليها بمعني الكلمة وانا بحطلها منكير وقع من الازازة نقطة ع طيزها قولتلها ده في نقطة وعقت عليكي من ورا قالتلي طيب امسحها بسرعة لحسن كده هتعلم ف جسمي رحت موقع تاني عليها طالما هيبقع بقي وجبت منيل وبدات امسح واحسس علي طيزها قولتلها ده فعلا بقع فيكي التلي طب نزلي البنطلون وامسسح مكانه انت مكسوف انا اختك ياعبيط رحت منزل البنطلون بس مش ع اد النقطة لا انا كشفت طيزها كلها وهي متكلمتش رحت ماسح بالمنديل ومنازل بيه لحد فلقت طيزها قولتلها معلش ياحبيبتي المنكير نزل بسرعة عليكي قالتلي انت اللي شايف مش انا اللي وقع امشي وراه وامسحه قلتلها ماشي وكانها اشارة منها اني خلاص عاوزة اتناك بقي رحت ماسك طيزها بايدي ومسحت قالتلي مبتمسحش بمنديل ليه قلتلها كده احسن المنديل اتبهدل ولو قومت جبت غيره هينشف علي وسكت قالتليي علي ايه قولتلها طيزك لقتها سكتت وحركت طيزها بلبونة ورفعتها سنة قالتلي طب كده انت شايف المنكير كويس قولتلها لا ارفعي كمان لحد ما رفعت نفسها زي وضع النيك بتاع الكلبة رحت فاتح طيزها بايدي وفضلت باصص علي خرمها اختي كانت مهتمو بنفسها من برة لكن ده اول مرة اعرف انها مهتمو بنفسها من جوة وتحت كمان بس خرم طيزها كبير وعرفت انها كده بتتناك فيه بس مقولتلهاش حاجة روحت مرجع البنطلون تاني بتاعها ورفعه وقلتلها خلاص قالتلي خلاص ايه ياباسم قولتلها خلاص المنكير اتمسح كله قالتي ياسلام طيب 👰القصة ده مش هتلاقيها ف اي مكان تاني ع الميديا كلها خاص وحصري لمنتدي العنتيل 🌹👰حكاية تحرر باسم ونور 👰🌹وراحت لفة نفسها قالتلي طيب بص انا هنام خلاص خلي المنكير بكرة بس متقلش لماما ع حاجة قولتلها يادعاء انا وانتي سر وغطا ع بعض ولا ايه قالتلي طبعا ياقلب اختك قولتلها انا هروح اوضتي انام بقي بكلمها وزوبري كان واقف بس المرادي مرضتش اداريه وهي منزلتش عنيها من عليه وفعلا دخلت اوضتي ورحت قالع ونايم بالبوكسر زي كل يوم بس كان عندي امل انها تدخل عليا بليل وانا نايم وفضلت نايم ع سريري وحسيت بالباب بيتفتح روحت عامل نفسي نايم لا نايم ايه عملت نفسي ميت وحاطط مخدة ع وشي وايدي عليها علشان محدش يبصلي اضحك ولا افتح ولا اعمل اي حاجة تفضحني ولقيت اللي داخل عليا قعد ع السرير ومد ايده علي البوكسر ومسك زوبري انا قولت مش هتكلم ولا هتحرك كده دعاء هاجت بس مش النهاردة انا اخليها تعمل اللي عوزاه ومش هنطق ولا اتحرك ولقيت شفايف لمست زوبري بعد ما نزلت البوكسر لان معروف عني اني لما بكون نايم مبصحاش غير بالطبل البلدي نومي تقيل جدا جدا وده كانت فايدة كبيرة جدا ليا ونفعتني فعلا ولقيتها نزلت البوكسر شد المهم زوبري كان برة البوكسر فضلت تمص فيه تمص تمص فيه كل ده وانا بفكر ف اي حاجة تانية علشان مركزش معاها وانطرهم واتكشف وبعدها لقيت اللي رجع البوكسر تاني ودخل زوبري وفتح الباب وخرج انا قولت لا مبدهاش وقمت روحت ع الباب سمعت الحمام ان فيه حد قولت ابص ع دعاء اشوف لبسها او البشكير مثلا لو موجود يبقي هتخرج عريانه واعمل كاني قومت ع سهوة وهي بتفتح باب الحمام وكده وبفتح اوضتها لقتها نايمة احاااا نايمة اومال مين اللي كان بيمص زوبري طب مين اللي ف الحمام امي معقولة ولا امي بالصدفة ف الحمام ودعاء هي اللي مصتلي ودخلت اوضتها عملت نايمة ولا ايه احا ايه الحيرة ده انا غبي كنت قمت ضيعت الفرصة من ايدي رجعت تاني بسرعة لاوضتي ونمت من القهرة اللي وصلتلها والتفكير هيقتلني ياتري مين اللي مصلي زوبري يمكن امي من ساعة ما حكت ف زوبري وهي خارجة من الحمام بعد ماشافته واقف طب ما دعاء كمان شافت زوبري واقف دنا مسكت طيزها بايدي وشفت خرمها كمان بس لو دعاء كانت فضلت واتناكت جوزها حابب كده طب مهي لو مش دعاء وطلعت امي ايه اللي يخليها تمشي بعد مافضلت تمص زوبري احا الاتنين عارفين ان نومي تقيل والاتنين شافو زوبزي واقف والاتنين هيجوني ولاد الشراميط ياتري مين المهم لقيت باب الحمام اتفتح ماما راحت اوضتها بعدها بشوية لقيت الحمام اتفتح تاني وحد بياخد شاور تاني بس المرادي مكملش وخرج بسرعة قولت بس يبقي ده دعاء بس مش هينفع اخرج لحسن ماما تشوفني فضلت واقف ورا الباب لقيت حد ماشي من قدام اوضتي كده مش دعاء لان دعاء اوضتها قبلي يعني تخرج م الحمام تدخل اوضتها اومال اييه ماما مش لسة واخدة شاور قولت معقولة ماما تكون جايبة حد معاها وياتري مين ده و ايه ده اللي انا فيه انا لازم اشوف واراقبهم انا مقدميش غير مازن صاحبي ده سري ف كل حاجة انا بكرة اقابله واحكيلو كل حاجة وهو يقولي اتصرف ازاي كده كده انا اعرف حجات عن مازن لو قولتها هيتفضح فلو حكتلو مش هيقدر يفضحني لاننا كده هنكون ف الهوا سوا وفعلا رجعت للسرير ونمت فعلا تاني يوم الصبح لقيت دعاء بتصحيني بتقولي قوم ياباسم يخربيت كده انا نازلة اقعد معاكم اسبوع هتفضل نايم فيه ولا ايه قولتلها لا طبعا ياحبيبتي الساعة كام قالتلي الساعة 11 ثولتلها يتهزري يادعاء وبتصحيني دلوقتي دنا نايم يعد الفجر قالتلي انت فضلت صاحي بعد انا مانمت قولتلها نعم انا لما خرجت من عندك نمتي قالتلي اه نمت ع طول قولتلها يعني مصحتيش خدتي شاور بليل بعد ماسبتك قالتلي لا انت خرجت من هنا وانا نمت من هنا ليه في حاجة قلتلها لا مفيشش ف سري قولت شكلها بتكذب لانها فتحت الموضوع بتبعد الشبهة عنها لا استني ما يمكن يكون بجد مصحيتش ونامت وتكون ماما هي الليي نعم هي اللي مصت زوبري
قومت خدت شاور ولبست فطرت رنيت ع مازن مبيردش قولت لدعاء هنزل اعمل مشوار صغير وهرجع بسرعة ورحت بعربيتي عند الموقف اللي نور بتركب من عنده نور اللي مرنتش عليا وانا طبعا متفق معاها مش هرن عليها علشان محدش يسببلها مشكلة فضلت منتظر. لحد ما شوفتها بتقرب عليا طلعت مش هيا قولت احا هو انا النسوان كلت عقلي ولا ايه ههههههههههه وبعد دقيقة لقيت الشمس انطفت وطلع نور اقوي منها مليون مرة يعمي كل اللي حواليها نور حبيبتي جت نزلت من العربية ورايح عليها لقيت واحد بيقولها يالا يانور الاتوبيس جه وقفت متسمر مكاني مين ده ده اكيد حمدي اخوها الكبير اللي حكتلي عنه روحت راجع عربيتي ومشيت طلعت ع مازن فتحتلي بنت ف الثلاثينات من عمرها مين قولتلها باسم انتي اللي مين ودخلت قالتلي انت بقي باسم قولتلها نعم قالتلي مازن مصدعني بيك قولتلها وانتي مين قالتلي انا غادة بنت خالته مازن فوق لسة صاحي اطلعله قولتلها لا مش هطلعله هو ينزل وانا هفضل هنا غادة ده جسمها ملفاية طيز وبزاز طبعا اقل من دعاء اختي بس اجمل منها بكتير لكن دعاء جسمها افجر منها خصوصا طيزها المهم بصتلها من فوق لتحت بتفحص جسمها كلو قالتلي ايه في حاجة ياباسم قولتلها ازاي ابن خالتك ميقوليش ان ليه بنت خالة زي القمر كده قالتلي امممم ميرسي اتفضل بقي تشرب حاجة قولتلها انا مش غريب انا بحب اعمل حاجتي بنفسي قالتلي ماشي قولتلها اشرب نسكافيه قالتلي افندم قولتلها اعمليلي نسكافيه قالتلي وبالنسبة للشيف باسم اللي كان من شوية بيعمل حاجته بنفسه قولتلها اصلي بعد ماشوفتك نسيت النسكافيه بيتعمل ازاي اه صح غادة كانت لابسة ميني جيب ومش فاكر فوق ايه لاني منزلتش عيني من علي خصرها وسطها فخادها رجلها كعب رجلها قالتلي ماشي ياباسم قولتلها استاذ باسم لوسمحت راحت ضاحكة قالتلي ماشي يا استاذ باسم ثواني هعملك نسكافيه اقعد بقي تعبتني معاك
طلعت لمازن فتحت الباب رخمت عليه لحد ماصحي قولتله احا ازاي متعرفنيش ان ليك بنت خالتك قمر كده قالي مين انا كل ولاد خالتي قمرات قولتلو اسمها غادة قالي اه ده بنت خالتي كريمة اللي ف فرنسا غادة وايمي. اختها رجعو امبارح عايشين هناك بس بينزلو اجازات ع فترات يشوفو ماما ويرجعو تاني دول زي اخواتي ومتربين مع بعض مالها يعني عجباك ولا ايه قولتله نازن بيه تقبل تكون معرص عليها راح ضاحك وقالي ده مش محتاجة معرص بقولك عايشة ف فرنسا سيبك منها عاوز ايه يازفت مصحيني ليه قولتله لا انا عوزك ف حوار ابن متناكة ومش لاقيلو حل غير عندك قالي ارغي قولتلو ولقينا الباب بيخبط غادة دخلت علينا اتفضل يا استاذ باسم النسكافيه مازن بصلها استاذ ايه يابنتي ده معفن راحت ضاحكة لقتني بقولو. معفن مين يا ابن ممكن تسبينا لوحدنا ياغادة من فضلك علشان احتمال نغلط ف العائلة الكريمة راحت ضحكت تاني وقالتلي لا براحتك انا خارجة وقالت كلمة كده بالفرنسي بصتلها وابتسمت ولقيت مازن ضحك قولتلو بتضحك علي ايه قالي عارف قالت ايه قولتلو لا قالي بتقولك فيما معناه عربجي حمار جموسة طيب خلاص يامازن طور عبيط مغفل خلاص يامازن غبي مغفل مخلاص بقي يابن التييييييييت قوم البس وتعالي سيبك م الهزار بجد محتاجك ف حوار وعاوز تركيز انت عارف انك كل حاجة ف حياتي وصاحبي واخويا صح قالي لا استني البس ونخرج طالما قولت كده يبقي حوار بجد وكبير كمان المهم خرجنا روحنا نادي وقعدنا وقولتله كل حاجة من اول مكالمة دعاء لحد المنكير. وزوبري اللي اتمص بليل وكل حاجة قولتلو بقي اعمل ايه قالي انت اللي غاوز تعمل ايه انا معاك ف اي حاجة قولتلو ازاي قالي انت عاوز ايه
قولتلو بصراحة عاوز انيك دعاء وماما قالي طب ولو خليتك تنكهم هتعملي ايه قلتله هعملك ايه يعني مش فاهم
قالي اقولك بصراحة ومن غير زعل ?
قولتلو قوووول ياعم
قاااالي ......
استنوني ف الجزء الرابع من قصتنا السلسلة الاولي من حكاية تحرر باسم ونور علشان تعرفوا باسم قالي ايه وياريت لو تكتبوا تعليقات بتوقعكم لطلب مازن مقابل انه يخليني انيك اختي وامي


الجزء الرابع من حكايتنا حكاية تحرر باسم ونور خاصة وحصري لمنتدي العنتيل
ف البداية احب اشكر الناس اللي كتبت تعليقات وشجعتني اني اكمل شكرا جدا علشان فرحتوني بجد وحسيت ان حد مهتم باللي كتبته وياريت من فضلكم متنسوش تدوسوا اعجاب للقصة اعجابكم شرف ليا ودلوقتي نفكركم بسرعة كده لاحداث الجزء الثالث للي مكنش متابع وللي تابع ونسي مكالمة دعاء لحد المنكير. وزوبري اللي اتمص وحواري مع مازن وطلبي منه يساعدني اني انيك ماما وافكركم بالحوار اللي دار بينا بليل وكل حاجة قولتلو بقي اعمل ايه قالي انت اللي عاوز تعمل ايه انا معاك ف اي حاجة قولتلو ازاي قالي انت عاوز ايه
قولتلو بصراحة عاوز انيك دعاء وماما قالي طب لو خليتك تنكهم هتعملي ايه قلتله هعملك ايه يعني مش فاهم
قالي اقولك بصراحة ومن غير زعل ?
قولتلو قوووول ياعم
قاااالي بص انا بصراحة انت كلمت نور ولا لسة قولتلو وعلاقة نور ايه بكلامنا دلوقتي قالي انا هخليك تنيك امك واختك وغادة بنت خالتي كمان بس تخليني انيك نور تاني يوم فرحكم قولت ايه روحت ضاحك هههههههههه انت عبيط يابني ده بت لسة عارفها من كام يوم خلاص خلتها مراتي وفرح وتنكها كمان قالي عارف بس اللي اعرفه انك لسة متعلقتش بيها فبالتالي مش هتفرق معاك فعاوز كلمتك بالموافقة علشان لما تتعلق بيها مترجعش ف كلامك قولتلو ياعم انا مبرجعش ف كلامي دنت اببن متناكة بتاع مصلحة اومال خليت ايه للي شغالين عندنا بس بصراحة انا كل الكلام ده ولا حتي كنت بفكر فيه المهم عندي يساعدني وانا اصلا كده مبقتش مبهور ب نور زي الاول يمكن علشان دعاء اختي شفتها بشكل مختلف غير شكل الاخت الكبيرة اللي بتيجي زيارة وتمشي وكده لا كنت شايفها مراتي اللبوة اللي بتتشرمط عليا بس خايفة تقولي او يمكن يكون امي اللي منسياني نفسي اللي لحد دلوقتي متاكد انها هي اللي مصتلي زوبري بس بدون دليل المهم لقيت مازن بيقولي ايه يابني روحت فين كل ده انت ايه فينك فوق ياكسمك
قولتله اصلي سرحت ف دعاء وماما انا تعبان اوي يامازن قالي بص تعالي نروح البيت عندي هظبطك بس القعدة عليك من هنا ورايح هتصرف عليا انا ملزوم منك يابابا ويشد ف التيشرت بتاعي اقولو ماشي ومازن يشد روحت جاي خبطه بالرجل ف بطنه غور يلعن ابو تقل ددمم امك ههههههههههه وركبنا عربيتي وطبعا طول الطريق يعاكس ده ويبص لده والغريب انه متفاجاش بطلبي او حتي قالي ازاي ياباسم انت مجنون حد ينيك امه او يفكر ينيك اخته مع ان اي حد بيطلب من حد فلوس سلف او خدمة او حتي تادية مهمة لكن حد يطلب من حد تاني انه يساعدو علشان يخليه ينيك امه او حتي ينيك اخته اعتقد ان كده في حاجة لازم تخليني اقلق او ع الاقل في علامة استفهام عليه وتصرفاته اللي بعدين عرفت انها عن قصد عارفين ازاي تابعوا القصة هتعرفوا بتحاولو انتوا تستدرجوني و تحرقوا الاحداث بس لا بعينك انت وهو وهيا
نرجع لموضوعنا روحنا البيت عندو فتح الباب ودخلنا قالي انده ع غادة قولها اطلعي لمازن فوق عاوزك نديت ع غادة وقولتلها وطلعتله بعد عشر دقايق لقيته نازل وقالي يالا بينا نروح عندك قولتلو يب اقول لماما قالي لا خليها مفاجئة قولتلو طب رسيني ناوي تعمل ايه قالي تعالا بس مالك قلقان ليه قولتلو وهقلق ليه يالا بينا روحنا البيت عندي فتحتلي دعاء وكانت لابسة البيجامة الستان اصل دعاء بتحب البيجامات ده جدا وخصوصا ان كده فاضلها خمس ايام وترجع لجوزها فايز من تاني ومش هتيجي غير بعد سنة دخلنا سلمت ع مازن عامل ايه تعالي اتفضل دخلنا اوضتنا قولت لدعاء فين ماما قالتلي ماما جالها تليفون ونزلت من ساعة قولتلها طب قالتلك هترجع امتي قالتلي لا مقالتليش بس لما باسم اخوكي يرجع ابقي رني عليا قولتلها طيب خلاص رني عليها عرفيها اني جيت وقولت ف سري مصلحة كدة انا ودعاء ومازن ف الشقة لوحدنا فحبيت اني استعجل مازن وانتهز الفرصة وقولت لمازن مازن انت بصراحة عاوز تنيك نور قصاد انك تسساعدني انيك اختي او امي قالي لو مش عاوزني انيك نور بلاش خليني انيك دعاء قولتلو ياخول انت غيرت كللامك بسرعة ليه قالي اختك ععليها بزاز بتترج خصوصا انها مش لابسة سنتيان وهيجتني عليها قولتلو يعني ايه قالي بص هساعدك وانيك اختك قولت ايه اصل نور ده لسة قدامها وقت ويياعالم تيجي ولا تعمل شريفة علينا قولتلو تقصد ايه يامعرص ان اختي مش شريفة قالي اختك لبوة وعاوزة تتناك اراهنك ان جوزها مبيكيفهاش صح قولتلو وانا اعرف منين بس ف سري يابن المتناكة عرفت ازاي قولتلو طيب موافق ماما برة البيت ودعاء لوحدها وريني بقي هتعمل ايه قالي حكاية المنكير ده متعرفش تكررها قولتلو ازاي قاليي شوفها كدة حطت ولا لا او قولها لونو مش اد كده حطلها لون تاني بص اتصرف ده اختك ياكسمك اعمل حاجة واحدة بتجيب واحدة قولتلو ماشي يا ابليس حياتي ونديت ع دعاء تقعد معانا قولتله تعالي جت اقعدي معانا مازن قالها ايه ياست الستات انتي زعلانة مني ولا ايه قالتلو ليه يامازن بتقول كده قالها اصلك سبتينا ومشيتي لقيت دعاء بتبصلي وكانها بتقولي ايه يامعرص سامع وساكت يعني مش عوايدك ورديت عليها بابتسامة ان عادي ياحبيبتي لو ناكك حتي كلامي وكلامها بالعيون بس متاكد انها فهمتني قولتلها ايه ده يياحبيبتي انتي لسة محطتيش منكير قالتلي لا مش بعرف احطه لوحدي لقيت مازن قالها احطهولك انا وهنا انا ودعاء تنحنا لبعض قالتلو نعم قلتلها وايه يعني يادودي لما يحطهولك هو مازن غريب عارفة ده لسة حالا كان بيحطو لغادة بنت خالته قدامي كل ده واحنا بنرمي كلام كانه ع المنكير لكن الحقيقة غير كده لقيت دعاء بتقولي وانت بقي عاوزو يحطهولي قدامك قلتلها ياريت اصلي عاوز اتعلم بيحطو ازاي انتي شوفتي وقع ازاي علي وضحكت مازن لقيته قالها باسم ده استاذ ع فكرة ده هو اللي معلمني احطو ازاي لبنت خالتي بس هو اللي بيتواضع قدامك مش اكتر دعاء قالت ماشي حطهولي ولا تحطولي انتو الاتنين وراحت ضاحكة كده بلبونة انا ومازن ازبارنا وقفت احترام للكلام ان خلاص اشارة قبول النيك وجبت دعاء قالتلي طيب ولا اقولكم خلاص مش هينفع قولتلها ليه بس قالتلي مش هينفع ياباسم قولتلها ليه متقولي مازن متربي معانا مالك بسس قالتلي انا مش هعرف يتحطلي حاجة وينقط عليا زي امبارح الفيزون باظ واديته لبنت البواب الصبح قلتلها طيب عاوزة ايه قالتلي لا خلاص يابنتي عاوزة ايه قالتلي هغير هدومي الاول واجيلكو قولتلها ماشي وانا هدخل اخد شاور مازن انت مش غريب البيت بيتك قالي يابني غريب مين دنت اللي غريب وراح ضاحك سبته ودخلت الحمام انا كدة عملت اللي عليا فضلت بتاع ربع ساعة ف الحمام بس سامع صوت رزع وخبط واهااات ولبونة قولت بس دعاء اختي بتتناك برة انا بقي اطلع ادخل عليهم مرة واحدة وفعلا طلعت واتسحبت براحة ومخلي الدش شغال بصيت من خرم الباب لقيتهم قاعدين عادي رجعت قفل الدش قولت احا هو لحق خلص ولا ايه المهم دخلت عليهم وزوبري واقف من تحت الفوطة لقيت دعاء بتقولي ايه ده ياباسم قولتلها ايه قالتلي مازن مش حاسس بحاجة غريبة قولتلها حاجة ايه قالتلي تعالي بعد اذنك يامازن دخلتني اوضتها وقالتلي مازن ايه ده وشدت الفوطة وبقيت عريان قدامها قالتلي اووووف زوبرك كبير اوي ايه ده انت هايج ع اختك قولتلها بضراحة انتي مجنناني يادعاء معرفش ليه من ساعة المنكير وانا تعبان قالتلي مازن قالي كل حاجة قولتلها ايه قالك ايه قالتلي وهووب لقينا الباب بيتفتح وبعدين بيتقفل قولتلها ماما جت قالتلي لا ده مازن مشي. علشان يسبنا لوحدنا قولتلها قالك ايه
قالتلي مازن مقليش حاجة هو جاله تليفون ومشي ع طول قلتلها اومال انا سمعت اهاااتك قالتلي اه انا بصراحة كنت بهيجك عليا من ساعة ما جيت من السفر وكنت نايم وبصحيك كان زوبرك واقف وانا كشفته وهجت اوي ومكنتش عارفة اعمل ايه علي فكرة وكلام فايز هيجني اكتر عليك وخلاني افكر فيك بجدية يعنيي انت فاكر ان فيه اخت هتوطي قدام اخوها ويشوف طيزها كده عادي بدون رد فعل منها ولا انت مسالتش نفسك لما كنت لابسة البيجامة غيرتها ولبستلك فيزون ايه ثلتلها يعني مازن مقلش حاجة ومقربلكيش متخبيش عليا قالتلي لا هو كل اللي قالهولي ان باسم بيحبك اوي ومحتاج يتكلم معاكي علشان هو تعبان اوي قولتلو تعبان ازاي قالي ابقي كلميه وانتي هتفهمي هو مبيخبيش عليا حاجة زي المنكير اللي مسحه من طيزك وبعدها جاله الفون ونزل ع طول ادي كل اللي قالهولي تعالي بقي قولتلها لا لحسن ماما تيجي وتطب علينا قالتلي لا متخفش انا هحكيلك ع كل حاجة بس بشرط متتكلمش قولتلها ايه قلقتيني قالتلي لا نكني الاول علشان مترجعش ف كلامك قرلتلها ماشي يالبوة قالتي اوووووف انا بحب اتشتم اوي عاملني اني لبوة ومتناكة وفاجرة كمان تعالا بقي روحت زاققها ع السرير قالتلي لا ارقصلك الاول انت غشيم فعلا زي مازن ما قالي انا هعلمك ازاي تتعامل مع ست عاوزة تتناك اهم حاجة متريحهاش وخليك تقيل اه وراحت مشغلة الموبايل يتاعها علي اغاني رقص وفضلت ترققص وبزازها تتهز قالتلي ايه بزازي عجبينك قولتلها اه نفسي امصهم قالتلي طب وايه منعك روحت قايم من ع السرير وماسكها رميها ع السرير ومسك صدرها بزاز ياجدعان تهيج الحجر انا فضلت امص فيهم واكلهم لحد ما فضلت تصرخ وتقولي ايه ده دخل زبك فيا انا مش قادرة لان نقطة ضعفها بزازها نزلت ع كسها وفضلت امص فيهم روحت قولتلها اقلعي عاوزك عريانة خالص قدامي بس بسرعة علشان ماما ولا نخليها بليل وهي نايمة قالتلي قولتلك انسي ماما متخفش انت غبي متفصلنيش بقي قامت قلعت هدومها وقالتلي قلعني الاندر والسنتيان من ورا انا زوبري كان ع اخره خلاص معقولة اختي اللي من ييومين كنت محلمش ابوسها ف بوقها دلوقتي هنكها عادي معقولة انا بحلم ولا صاحي ولا بيتهيالي ولا ايه وقفت وراها وخلعت السنتيان بتاعها راحت موطية قدامي وقالتلي قلعني الاندر نزلتو وطيزها بانت راحت قعدت ع السرير ورفعت رجلها وقالتلي شد اندر اختك يابسومتي نزلت الاندر بتاعها وفتحت رجلها كسها ابيض من برة نضيف واحمر قوي كانها حاطة عليه كعب الغزال حاجة كده تخليك تجيب لبنك عليها من غير ما تلمسها اصلا مصتلها وايدي ع بزازها احسس واقغش والعب راحت شداني من شعري ونيمتي عليها وضمت رجلها علي جسمي اوي ورحنا ف يوسة طووووووويلة لساسنيي ف شفايفها ولسانها ف شفايفي امصلها لسانها وتمصلي لساني وكان لسانا بيتكلمو مع بعض بيحضنو بعض بينيكو بعض قالتلي دخلو بقي دخلت زوبري من غير ما اشوف فين لقتها بتقولي انت كده بتنكني ف طيزي قولتلها ايه انتي واسعة كده ازاي قالتلي فايز مبينكنيش غير ف طيزي لان كسي مش ليه كسي ملك اللي بحبه هي بتقول الكلام ده وانا عمال ارزع فيها لقتها بتقولي انت هجت عليا يامعرص علشان بقولك كسي ملك اللي بحبه قولتلها بصراحة اه انا بتخيلك دلوقتي بتتناكي من حد تاني وانا بتفرج عليكي مش عارف ليه قالتلي طب وبتتخيل مين بينكني قالتلي مازن صح قولتلها بصراحة اه قالتلي طب مترن عليه وخليه يجي ينيكني معاك قولتلها زمانه ف الطريق هيرجع تاني يعني قالتلي وتاني ليه يامازن يامازن قولتلها بتندهي ع مين ولقيت مازن داخل علينا عريان قولتلها يامتناكة يعني صوت الرزع ده كان بينيكك بقي قالتلي اه يعني يامعرص بتقولي اقلع وانام ع بطني قدامه وتسبنا وتدخل تاخد شاور طب منت كده معناه ايه لقيت مازن قالي انا كده وفيت معاك يا شق وسع بقي قولتلو دنا لسة منكتش حتي قالي اتفرج واتعلم مش انت عاوز كده وبعدين ياعم مهي معاك بقيت الاسبوع نكها كل يوم زي ماتحب وسع بقي لقيت دعاء بتقولو لا نكوني انتو الاتنين مع بعض وفعلا خلتني انام تحتها وزوبري ف طيزها وهي نايمة فوقي ضهرها علي صدري وكسها بيستقبل زوبر صاحبي واول ما مازن دخل زوبره اين المتناكة كان لعيب قولتلو عرفني بقي نكتها ازاي وانا جوة لقيته ضحك وقالي دعاء هتقولك كل حاجة وانتو لوحدكم متستعجلش خلينا بقي نستمتع وفكك من الرغي ده قوم ياكسمك امسك شعر اختك وهاتلي بوقها يمص زوبري انا هجت اكتر وفعلا قومت اتعدلت وخليت دعاء زي الكلبة وبقيت اخليها تمصلو زوبرو وشوية تمصلي لقيت مازن قالي نام ع ضهرك تحتها وخلي وشك تحت بوقها او تحت كسها ومصلها واخترت امصلها فضل ينيك ف بوقها وانا امصلها وبعدين لفيت دخلت زوبري ف طيزها انا كنت زي الاهبل من الفرحة والاثارة والخوف ان امي تيجي ف اي وقت مكنتش مصدق انا وصاحبي بنيك اختي مازن ده فاجر انا خلاص هجبهم قالتلي متجبش ف كسي ولا عاوزني احبل منك انا مش مركبة وسيلة ولا واخدة منع حمل مكنتش عملة حسابي النهاردة قولتلها حاضر وخرجت زوبري نطرتهم علي ضهرها لقتها لفت نفسها ونامت ع ضهرها ومازن فضل ينيك فيها بس الاول عملو 69 هو يمص كسها وهي تمص ف. بضانه وزوبره وانا بتفرج عليهم زوبري وقف تاني روحت عليها وبقول لمازن انت ايه مبتنزلش قالي ياغشيم انا عامل حسابي مش زيك مغفل وضحك ههههه قولتلو ماشي خلص بقي انا هخد شاور واطلع تكون نزلتهم علشان ماما لو جت هتبقي مصيبة بصوا لبعض وضحكوا قالي ماشي قولتلهم بتضحكو علي ايه دعاء قالتلي مفيش يا قلب اختك مازن قالها اخته ايه يامتناكة ده لسة كان بينيكك وضحكنا كلنا مازن قالها انا هجبهم تحبي اجبهم فين قالتلو خلينا بنفس الوضع ال 69 وهاتهم ف بوقي انا عاوزه ابلعهم وفعلا فضلت تمصلو وانا بتفرج لقيت دعاء بتقولي يامعرص مش كنت داخل تاخد شاور وقفت ليه ولا مستني تشوف زوبر راجل ف بوق اختك وهو بينزل لبنه عليها قولتلها اه ولقست نفسي بميل اني ابقي معرص مازن قالها هجبهم اهو مصي جامد وفعلا مصت ونزلهم لدرجة انها شرقت كمان وقامت عدلت نفسها جريت عليها وخدتها ف حضني فضلت تكح والبن بينزل من بوقها وحاجة بنت متناكة خلت زوبري تلقائي بينقط من الهيجان قالتلي ايه ياحبيبي عاوز تنزلهم ف بوقس قولتلها اه راحت موطية ع الارض ومسكت زوبري فضلت تمصلي فيه وانا مادد ايدي حاطط صباعي ف طيزها ومازن قاعد ع السرير يمص ف جسمها طيزها رجلها من ورا لحد ما نزلتهم ف بوقها تاني وبقت تمسح بصباعها اللبن اللي نزل من بوقها وتحطو ف بوقها زي افلام البورنو تمام خلصنا ودخلنا كلنا ناخد شاور بس معملناش حاجة خدنا شاور ومازن لبس وانا لبست ودعاء لبست هدومها بس خلتني اقعد ع الارض وماسك الاندر بتاعها فاتحه وحطت رجلها اليمين وقالتلي بوس رجلي بوستها بعدين حطت الشمال قالتلي بوس رجلي بوستها قالتلي انت احلي معرص قابلتو قولتلها انتي قابلتي كتير قالتلي لا مفيش غير فايز وبس بص انا هلبس ونطلع كلنا نتغدي ف اي مكان ونتكلم ولا تخليها بليل واحنا بنتعشي سوا يا راجلي وراحت ضاحكة قولتلها لا انا يدوبك اطلب دليفري انا مليش مزاج نخرج وبعدين نتعشي مع بعض بليل انتي بتاعتي النهاردة قولتي ايه قالتلي انا ملكك 4 ايام اعمل فيا اللي انت عاوزه خلاص احنا مفيش بينا اسرار قولتلها طيب انا عندي سؤال ليكي بخصوص ماما قالتلي البس هدومي الاول وبعدين نتكلم ولا انت هتفضل قاعد تحت رجلي كده قولتلها لو ده رغبتك هنفذها من سكات بدون ما اسال حتي ليه لقيت مازن قال يا باسم انا همشي انا هشوفك بليل وجه ناحية دعاء وراح بايسها من شفايفها وسابنا ومشي والنرادي الباب اتقفل بجد
مش زي المرة اللي فاتت لما كنت مفكر ان ماما فتحت وجت او مازن فتح وخرج والخ المهم دعاء قالتلو خلي بالك من زوبرك هيوحشني كتير ضحك باسم وقالها حاضر ياعيوني باي وسبنا ومشي ودعاء قامت كملت لبسها تليفونها رن وده كانت رد اه ماشي لا خلاص اه خلاص لا بجد المرادي ماشي باي
قولتلها مين قالتلي ماما بتسال تيجي دلوقتي ولا شوية ثوبتلها نعم ازاي يعني مش قاهم قالتلي ياباسم بهزر معاك ماما بتقولي انها جاية ف الطريق مالك في ايه قولتلها طيب وسبتها وبعدين ايه ده هي ماما مستنية نخلص نيك ولا بتراقبلنا الجو تحت ولا ايه هوا ده وبعدين قولت احا طب ما يمكن يكون فعلا عارفه بس لو عارفة كانت جت ع طول وقولت بمنتعي السذاجة اعرف دعاء باللي حصل بيني وبين ماما وهي خارجة من الحمام وشايفة زوبري واقف ومتكلمتش ولا اضايقت وسالتها عن الشاور اللي اتاخد مرتين قالتلي لا انا نمت زي ماقولتلك زي القتيلة كنت مرهقة جدا بس اللي دخل ياخد الشاور ماما وبعدين
قولتلها ايوة هو ده اللي انا مستنيه؟ وبعدين ايه اتكلمي
قالتلي عارف مين اللي كان بياخد شاور تاني غير ماما
قولتلها نعم ياكسمك غير ماما مكنش ف البيت غيري انا وانتي وماما قالتلي لا كان في حد رابع بس انت متعرفش
قولتلها رابع احا وده يطلع ليكي ولا لماما يامتناكة انطقي قالتلي اهدي ياعرص مالك فيك ايه مكنت كويس قولتلها عمالة تحوري عليا ومش عاوزة تقولي مين اللي كان ف البيت غيرنا
قالتلي توعدني متتهورش قولتلها قلقتيني ف ايه قالتلي اونكل مجدي قولتلها اونكل مجدي الدكتور بتاع ماما ولا اونكل مجدي ابو فايز جوزك قالتي اه قولتلها انتي كذابة ازاي اونكل مجدي وجاي لمين قالتلي اونكل مجدي ايو فايز بيجي لماما باستمرار من بعد موت بابا بس انت اللي مش هنا قولتلها نعم ازاي وازاي يجي قالتلي عارف ماما معوداك متفتحش باب اوضتها وهي جوة ليه قولتلها ليه قالتلي بيكون اونكل مجدي جوة وعلي فكرة ماما معاه دلوقتي وعارفة كل حاجة عن اللي حصل بينا بس متعرفش ان مازن اشترك معانا بس انا حكيت لمازن كل حاجة فاكر لما كنا سهرانين انا وانت وماما ومازن وبعدين ماما تعبت ومازن خدها يروحها قولتلها اه قالتلي ماما مكنتش تعبانة يومها اونكل مجدي رن ع ماما مردتش بعتلها رسالة انه ف البيت قولتلها ازاي ف البيت قالتلي معاه نسخة وعلي فكرة هو اللي بيصرف علينا وعليك ف كل حاجة من عربيتك للبسك لاكلك لكل حاجة من يوم بابا ما اتوفي قولتلها ازاي يعني والشركة اللي جوزك ماسكها برة ده ايه قالتلي مفيش شركة ياباسم انت مبتلاحظش ان مفيش اي قرايب بيزورونا خالص من يوم وفاة بابا قولتلها مشاغل كل واحد فيه اللي مكفيه قالتلي لا خالو سعيد عرف ان ماما نامت مع اونكل فايز وحاول يدخل ويعمل مشاكل بس اونكل فايز ليه علاقات كتير جدا وده كانت ميزة لصالحه انه استغل علاقاته علشان يضغطوا علي خالو سعيد انه ميتكلمش ف مقابل انه محدش يجي هنا وماما تتنازل عن كل حاجة للعيلة ف نصيبها انت عارف ان بابا وماما ولاد عم صح يعني عيلة واحدة فعاشان كده كلو كان همه ع الميراث وماما سابت كل حاجة واتنازلت عنها واللي انت شايفه ده كان بسبب ماما وبسببي ان اونكل مجدي اختار يكمل مع ماما كده علاقة بدون جواز بس علشان يدخل ويخرج عادي خلا ماما تجوزني لفايز ابنه وبكده محدش يتكلم ف حاجة باعتبارو حماسا وبيزور مرات ابنه عادي باسم مالك انت معايا انا الدنيا لفت بيا ومحستش بنفسي غير وانا ف المستشفي فوقت لقيت نفسي ع سرير ومتعلقلي محاليل. وماما واقفة واونكل ماجدي والد فايز وفايز جوز اختي دعاء ومازن وحتي جايب غادة وايمي ولاد خالته معاه علشان يزوروني قولتلهم ايه ده انا فين وجيت هنا ازاي ايه اللي حصل
لقيت ماما راحت حضنتني جامد وقالتلي متتكلمش خالص عوزاك ترتاح وبس ده تعليمات الدكتور علشان خاطري ياحبيب ماما متتكلمش وريح نفسك وانا هفهمك كل حاجة لما تقوم بالسلامة المهم عندي دلوقتي سلامتك قولتلها ياماما عاوز افهم حصلي ايه لقيت ايمي بتقولي الف سلامة عليك ياباسم ممكن بليز متتكلمش زي ما طنط قالتلك بليز وغادة قالتلي باسم اسمع الكلام بقي كلنا خايفيين عليك قولتلهم انا مش هرتاح غير لما اعرف مالي لقيت اونكل مجدي بيقولي ولد متسمع الكلام بقي ايه مالك هو محدش مالي عينك قولنالك اكتر من مرة الدكتور مانع انك تتكلم او تتحرك او تعمل اي اجهاد فهمت بقي عاوز تعرف ايه لقيت الدكتور دخل علينا وقال ايه التهريج ده مينفعش كده من فضلكم يالا كل
كلكم تتفضلوا برة لانه طول ماهو شايفكم هيفضل يتكلم ويعمل اجهاد وده غلط عليه ولا انتو عاوزينو يتعب اكتر الدكتور نده ع الممرضة وقالها اديلو حقنة مهدئة وفعلا ادتني حقنة محستش بنفسي تاني بدات اشوفهم طشاش وهما بيطلعوا برة وبعدين روحت ف النوم لحد ما فتحت عيني معرفش بعد اد ايه ولقيت الممرضة جمبي ومسكت حجات كده زي ورق تقريبا كده فيها متابعة حالتي المرضية تقريبا مش متاكد بالظيط بتكتب فيه وبعدين سبتني وبعد شويية رجعت ومعاها الدكتور قالي ازيك يابطل عامل ايه دلوقتي قولتلو يادكتور انا مالي حصل ايه قالي انت بخير مفيش اي حاجة كل الموضوع جالك هيوط مفاجئ وكنت هتخرج امبارح بس استاذ مجدي اصر انك تفضل كمان يوم علشان ترتاح بزيادة بس مفيش مشكلة ودلوقتي هكتبلك ع خروج كمان تقريبا كده الممرضة بلغت مازن اني فوقت لقيته جالي حمد الل* علي سلامتك ياصاحبي معقولة كدة لما انت مش اد النيك بتنيك ليه ياخول وراح ضاحك قولتلو نيك ايه بس الموضوع طلع اكبر من كده قالي بص ولا موضوع ولا حاجة مش عاوز اسمع حاجة انا عاوزك بس نخرج من هنا وبعديين احكيلي براحتك بس تخرج ولا انت استحليت القعدة يالا وسندني طبعا بعد ما لبست هدومي وساعدني اغير لبس المستشفي وخرجت وانا عند البوابة بتاعة المستشفي لقيت ماما ودعاء وصلو مع اونكل مجدي ونزلو كلهم ماما حضنتني ودعاء قالتلي وعنيها مليانة دموع انا اسفة ياحبيبي قولتلها اسفة ع ايه انتي معملتيش حاجة تستدعي الاسف انا بس الدكتور طمني وقالي اني كان عندي هبوط ف الدورة الدموية وبعدين ياحبيبتي متعيطيش دموعك غالية سندوني وركبت مع مازن وروحت البيت مازن سندني وطلعني ودخلو كلهم لقيت في شنط سفر بتاعة دعاء ف الرسبشن بقولها ايه ده انتي مجهزة شنطك ليه ده لسة 3 ايام وتسافري راحت معيطة وماما عيطت وسكتو كلهم قولتلهم مالكو في ايه هي مش دعاء واصلة من الخميس اللي فات والنهاردة الاحد يعني فاضل 3 ايام مازن قالي ياباسم دعاء كانت هتسافر من اسبوعين فاتو انت كنت ف غيبوبة بقالك 18 يوم والنهاردة السبت مش الحد قولتلو ايه غيبوبة غيبوبة ايه انا عندي ايه بالظبط انكل مجدي اتكلم وقالي يامازن انت لما وقعت واغمي عليك بسبب ان دماغك اتخبطت وجالك نزيف داخلي وده كان سبب الغيبوبة المعجزة اللي حصلت انك فوقت بعد اسبوعين الدكتور نفسه كان قايل ان الغيبوبة ممكن تطول فوق الشهر لذلك لما كلمنا انك ع وشك تفوق كنا كلنا حواليك ودعاء مسافرتش مخدتش بالك ان فايز كان موجود معانا بس سافر من يومين علشان الشغل هناك هو لما عرف اللي حصل نزل وقعد اسبوع طول الاسبوع كان هو ومازن بايتين معاك ف المستشفي بس مازن قالو ان القعدة ملهاش داعي واننا هنطمنه وانا كمان قولتله يسافر ويسيب اختك تكون جمبك ولحد ما تفوق وتقف ع رجلك علشان كده هي جهزت شنطها من اسبوعين وحلفت محدش هيوصلها المطار غيرك والا مش هتسافر تاني فهمت بقي ايه اللي حصلك طول المدة ده نور يانهار ابيض زمانها فكرت اني كنت بلعب بيها ماما قالتلي نور مين مازن راح قالي متخفش انا عرفتها واصرت تيجي تشوفك وزارتك اكتر من مرة هي ودنيا صاحبتها نور بنت جدعة ياباسم يابختك بيها انا حسيت براحة نفسية بس افتكرت كلام دعاء وقولت كويس ان الكل موجود يبقي افتح الموضوع وروحت قايلهم طيب بما ان كل ده حصلي عارفين حصلي ليه ولا مش عارفين ماما قالتلي مش وقته الكلام ده قولتلها مفيش وقت احسن من ده كلنا موجودين ومحدش ناقص غير فايز لقيت اونكل مجدي بيقولي ولد فايز مش ناقص واستوعبت ف ثانية ان اونكل مجدي فكر اني بهين فايز بكلمة محدش ناقص غير فايز مازن قاله وجهة نظري اللي اقصدها ان باسم مش قصده يغلط ف فايز يا اونكل مجدي بالعكس تماما ماما قالتله مجدي مالك اهدي كدة قالها حاضر انا هديت بس هو ماما قالتلو مفيش اصل قولت خلاص يامجدي وسيبو يقول عاوز ايه ول ياحبيبي روحت قولتلهم انا عاوز اسالكم سؤال وتردو عليا بصراحة ? ماما قالتلي باسم. لو بتحبني بجد بلاش احسن. ع الاقل دلوقتي وليك عليا انا وانت هنقعد بليل لوحدنا واختك دعاء وهنفهمك كل حاجة عاوز تعرفها موافق ياحبيب مامي قولتلها ماشي يا ماما موافق لقيت مازن قالي طيب انا همشي بقي علشان هوصل غادة وايمي المطار اجازتهم خلصت وهيرجعوا فرنسا يالا اسيبكم والف سلامة عليك يا باسم هوصلهم وهسيبك النهاردة ترتاح مني وبكرة من النجمة هتلاقيني عندك باي اونكل مجدي قالو خدني معاك ياماززن انا كمان ماشي والف سلامة عليك يا باسم بس لينا قاعدة مع بعض هتعوزي حاجة يا ماجدة قالتلو لا يا حبيبي وراح بايسها وماشي مع مازن انا شفت اونكل مجدي بيبوس ماما وحسيت اني ههيج من تاني بس المرادي قدامي بيبوسها عادي كده ولا علشان خلاص كل الاوراق اتكشفت ع كل حال بليل افهم كل حاجة منهم يا اما هنيكهم الاتنين. دخلت اوضتي ونمت وصحيت علي شفايف بتمص زوبري تاني هنا افتكرت نفس الشفايف اللي مصتلي زوبري قبل كده بس المرادي مش هضيع الفرصة من ايدي واعرف مين اللي مصلي زوبري ورحت مفتح عيني ولقيتها................
استنوني ف الجزء الخامس من قصتنا حكاية تحرر باسم ونور علشان نعرف مع بعض مين اللي كان مصلي زوبري قبل كده ومين دلوقتي اتمني الحكاية تكون عجباكم ومتنسوش تدوسوا علي اعجبني للقصة وتشجعوني بملاحظتكم علشان بيكم نستمر تحياتي والي لقاء قريب في جزء جديد من حكايتنا حكاية تحرر باسم ونور 🌹



الجزء الخامس من قصتنا
🌹حكاية تحرر باسم ونور🌹
ف البداية احب اشكر الناس اللي كتبت تعليقات وشجعتني اني اكمل الحكاية واستمر شكرا جدا علشان فرحتوني بجد وفرحتو نور بان حد مهتم يعرف حكايتنا حتي لو كان اغلبها خيالي بس ده بحكم اننا ف منتدي جنسي ف المقام الاول والاهم اننا بنقولكم ياريت من فضلكم متنسوش تدوسوا اعجاب للقصة اعجابكم شرف لينا ودلوقتي نفكركم بسرعة كده لاحداث الجزء الرابع للي مكنش متابع وللي تابع ونسي
عرفت من دعاء اختي كل حاجة وان حماها ابو جوزها المهندس فايز بيجي ينيك ماما وهو اللي بيصرف علينا ف كل حاجة طبعا بعد ما نكتها انا ومازن والخطة اللي عملها عليها علشان انيكها يعد ماطلب انه لو عاوز انيك امي هيخليني اعمل كدة بشرط انه ينيك نور حبيبتي وطبعا لما وافقت وبعدين رفضت قالي خلاص خليني انيك دعاء وفعلا حصل المراد بس لما عرفت من دعاء كل حاجة وانا بلبسها الاندر يثومها مستحملتش الصدمة والكذبة الكبيوة اللي كنت عايش فيها انا باختصار طلعت ابن متناكة ودخلت ف غيبوبة وطلعت وكنت هعمل تحقيق او حتي اعاتبهم بس اونكل مجدي شوفته وهو بيبوس ماما وحسيت اني ههيج من تاني بس المرادي قدامي بيبوسها عادي كده ولا علشان خلاص كل الاوراق اتكشفت ع كل حال بليل افهم كل حاجة منهم يا اما هنيكهم الاتنين. دخلت اوضتي ونمت وصحيت علي شفايف بتمص زوبري تاني هنا افتكرت نفس الشفايف اللي مصتلي زوبري قبل كده بس المرادي مش هضيع الفرصة من ايدي واعرف مين اللي مصلي زوبري ورحت مفتح عيني ولقيتها.ماما ودعاء اختي وبقول **** تطلع ماما لكن اتصدمت لما لقيتو اونكل مجدي ايوة اونكل مجدي هو اللي كان بيمصلي زوبري اونكل مجدي طلع خول انا قومت مخضوض انت بتعمل ايه قالي ايه باسم ياحبيبي انا زي باباك قولتلو اخرس متجبش اسم بابا ع لسانك بابا ده كان اشرف منك ومن الف زيك لقيت ماما داخلة علينا فتحت الباب بتقولي ايه يا قلب ماما بتزعق ليه قةلتلها بزعق ليه اقولها انت عملت ايه ماما بتكلمني وزوبري كان واقف اونكل زفت بسلامته طلعه من الشورت بس بصراحة استاذ ابن المتناكة ف المص لقيت ماما ضربته بالرجل وتفت عليه قالتلو غور ياحيوان اطلع برة انا قولتلك قبل كده باسم لا قولتلها ياماما انا ف كابوس هو في ايه المهم اونكل مجدي قام علشان يخرج برة ماما قالتلو لا اطلع زي الكلب ياحيوان لحد ما اجيلك وحسابي معاك بس اخلص باسم غور يلعن ميتين امك خول اسفخس عليك وع شرفك الواطي انا كنت مصدوم بقي يعني لما الاقي حد يمصلي واهيج عليه يطلع دكر ولا بلاش كلمة دكر ده ملهاش اي لازمة ماما قفلت الباب وجت ع السرير قالتلي حبيبي تحب تتعشي الاول ولا تاخد شاور وضحكت قولتلها بتضحكي ليه ثالتلي بضحك علي البيه اللي منزل ع نفسه وواقف هايج ع كلب عندي قولتلها ماما كل ده حصل ازاي وبدخل زوبري ف الشورت لقيت ماما بتقولي سيبه برة ولا انت مكسوف انا امك قولتلها علشان امي انا مكسوف ومتلخبط راحت امي مسكة زوبري وموطية عليه تمصه قالتلي بص ياباسم ابوك والكلب اللي برة ده كانو اكتر من الاخوات واتعرفوا ع بعض ف شغل يعني اللي كنت بسمعه وقتها قبل ما ابوك يتقدملي المهم لما اتقدملي وجدو وافق واتجوزنا بدا ان ابوك غريب مش عادي يعني كان بيعمل حفلات كتير بس محدش كان بيجي فيها غير الحيوان اللي برة ده انا كنت مثلا اقعد معاهم شوية وبعدين اسيبهم وانام يكملو سهرتهم مع بعض يلعبو ضمنة طاولة يشربو اي حاجة صحاب بقي وعادي لحد ما ف يوم قلقت من نومي وخارجة سمعت صوت اهات جاية من الحمام لما قربت علي الباب سمعت ابوك بيقول مص ياخول مص ياكلب انا جريت ع اوضتي وقفلت الباب براحة وفضلت طول الليل اعيط مش عارفة اعمل ايه لحد تاني يوم ما طبعا صحيت من النوم اللي قولت **** يطلع بس ياماما بقي متلعبيش ف زوبري مصيلي حاضر بس لو مصتلك هكلمك ازاي بقولك ايه اندهلك ع دعاء ولا مجدي هههههه قولتلها ماما انا قالتلي متكسفش امك بتلعب ف زوبرك ونكت اختك عاوز ايه تاني علشان تبطل كسوف قولتلها عاوزك قالتلي ايه قولتلها عاوز انيكك انا من يوم الحمام فاكرة لما جبتلك البشكير ولفيتي نفسك بيه وانتي خارجة بجامبك زوبري كان واقف قالتلي عارفة وشوفته ياهبل انت فاكر اني حكيت فيه بالغلط ههههههه ايه يعني كنتي قاصدة قالتلي اه كنت قاصده عارف بسبب زوبرك يومها لما خرجنا نسهر كنت قايلة للكلب مجدي يجي علشان ينكني هو فرح لانه مبيعملهاش ده اخرو معايا انيكه اشتمه اهزقه انت يا قلب ماما طالع لابوك دكر بس لحد دلوقتي قولتلها ايه لحد دلوقتي ده قالتلي دعاء حكتلي علي الاندر اللي وطيت تحت رجلها علشان تلبسهولها بص ياحبيبي لو عاوز تبقي زي مجدي براحتك ولو عاوز تبقي زي ابوك بردو براحتك انا اللي يهمني انك تكون سعيد ومقتنع وراضي عن اللي بتعملو هااااا اكمل الحكاية ولا امصلك قولتلها لا نادي ع مجدي ينام ع الاارض ودعاء تمصلي وانتي احكي قالتلي انت طماع ماشي يا دعاء يادعاء نعم ياماما لقيت دعاء داخلة عريانة مش لابسة حاجة خالص قالتلها بتعملي ايه ياحبسبتي قالتلها بتفرج ع التليفزيون ياماما قالتلها طيب والكلب مجدي فين دعاء قالتلها كنت ساندة رجلي عليه لحد مانديتيلي قالتلي طيب اخوكي كان عوزك تمصيلو زوبره دعاء قالتلها ياماما الفيلم اللي برة حلو اوي وبعدين انا لسة واخدة شاور بصي ابعتلك الكلب اللي برة ده ماشي ماما لسة هتتكلم روحت متكلم انا ماشي اندهي عليه منا لازم اكسر حاجز الاحترام بيني وبينه ماما قالتلي جدع عاوزك تنيكه لو تحب هو نضيف محدش ناكه غيري وراحت ضاحكة ماما قالتلي كنت واقفة فين ..فكرني قولتلها ساعة ما دخلتي اوضتك وعيطتي وصحيتي تاني يوم قالتلي اه صح جدع مركز يواد بص لما قومت الصبح مكنتش طايقة ابوك يلمسني بس قولت مش هبينلو حاجة لحد ما اوقعه ف الكلام وبعدين ياماما حصل ايه تاني يوم ابوك قالي انه تعبان اوي وعاوز ينكني واني نمت بدري وهو ومجدي نامو محسوش بنفسهم وقالك نامو بينيكو يعني لا طبعا ساباسم انت عبيط قالي انهم مسهروش معرفش ليه بس حاول يتهرب باي حجة زي مثلا شغلو كان مجدي يجيلو يدخلو المكتب مكنب ايه ياماما قالتلي اوضتك ده ابوك كان عاملها مكتب مكتب ولا دعارة قالتلي بس يواد عيب عيب ايه ياماما كل اللي بتعملوه ده ومش عيب قالتلي لا انت كده تعالي ياحيوان ادخل كان الكلب قطع كلام ماما وخيط ع الباب بس دخل وهو زي الكلب قالتلو قوم ياخول وتعالي مص زوبر باسم قامرفرحان ولقيته طلع ع السرير ونزلي الشورت للاخر وفتح رجلي ووطي علي زوبري وفضل يمص انا قولت لماما كملي ياماما اه امم قولي بقي اااااه قالتلي لا انا هسيبكم لوحدكم واكملك بعدين حكايتنا مش هتخلص قولتلها ماما ممكن بقي محدش يلبس هدوم ف البيت ده خالص لقيت ماما بتقولي وافرض بقي حد جالك قولتلها محدش بيجيلي غير مازن .ياماما وده مش غريب قالتلي مش غريب ولا عاوز تبقي معرص بص مش هنتكلم ف الموضوع ده دلوقتي اتمتع بالكلب بتاعي .انا عمال احاول مركزش مع مجدي علشان هنطرهم انا هجت عليه اوي لقيته بيقولي انا من زمان متنكتش وزهقت من الصناعي اللي امك بتنكني بيه ولقيته الناقص راح لافف وموطي متسك يايده رجلو وطيزو قدامي بس الحق يتقال طيزو حكاية ومصه حكااااايات الفاجر بالرغم انه زي ابويا بس خول واول ما قومت عليه وبليت زوبري روحت حاشره ف طيزه راح مصرخ زي المرة الشرموطة هو مصرخش علشان زبي جامد وتخين والكلام ده لا هو صرخ علشان خرمه كان متشوق لزوبر بجد مش حتة بتاعة اسفنج طرية متغنيش صوت علشان اخيرا اتناك صوت علشان شافني بابا قالي فعلا الاسد ميجبش غير اسد قولتلو يامتناك الاسد بيتجوز لبوة اندهلك عليها تنيكك وتبهدلك ثالي لا ايوس رجلك ده مبترحمنيش خالص قولتلو انت الليي مصتلي زوبري بليل قالي بصراحة بس توعدني متعرفهاش قولتلو اخلص ياخول ولا اخرج زوبري قالي مش انا بس امك قالتلي اقولك كده تقولي كده ايه قالي اقولك اني انا للي مصتلك لو باسم سالك مصتلو قبل كده قولو اه من سكات ومتفتحش بوقك بعدها قولتلو عوزك تحكيلي يومها حصل ايه بالظبط قالي امك بعتتلي رسالة قلتلي لما ارن عليك تجيلي مفهوم قولتلها مفهوم .كلمتني بعد الفجر قالتلي تعالي دلوقتي وفعلا جيت قالتلي ادخل الحمام افتح الباب واقفلو وشغل المية وبعدها اخرج وامشي ع اوضتي زي الكلب بدون نفس وبكرة انيكك طبعا امك مقدرش اقولها لا ولا حتي اسال بس وانا خارج سمعت صوت حد تاني جوة ف اوضة النوم بتاعتها عرفت ان معاها حد تاني دخلت زي الكلب وفضلت مربوط ف السرير قولتلو ايه وخرجت زوبري من طيزو حد تاني مين اتكلم قالي لا انت كده هتتسببلي ف مشكلة لو امك عرفت مش هترحمني ولا انا غلطان اني كلمتك وصارحتك قولتلو طيب اخلص ياكسمك مين اللي كان معاها قلي اللي كان معاها مازن صاحبك بس اللي مصلك كانت امك قولت ايوة كده الخيوط بدات تتكشفلي بس ليه بيخبو في ايه تاني يعني المتناكة اختي تقولي ماما عارفة كل حاجة بس متعرفش ان مازن ناكني وماما تقولي مازن غريب مينفعش نقعد قدامه عريانين اصلا او يدخل بينا ومجدي يقولي مازن ناك امي. قولت لمجدي وطي يامتناك ورحت نمت ع السرير وحاطط رجلي عليه وافتكرت حاجة مهمة دعاء قالتلي ان مجدي بعت لماما ورن عليها وبعدين ماما قامت تمشي وخدت مازن يبقي احا ده مشيو 11 ومجدي بيقولي راحلها بعد الفجر يعني فضل ينكها اتاري اللبوة لما كنت بنكها وبقولها بسرعة لحسن ماما تيجي كانو بيضحكو وهو يقولي هخليك تنكهم اين الفاجرة ناك امي واختي وانا معرفش امتي وازاي حصل لقيت دعاء داخلة علينا ياسم يالا العشا جاهز مجدس ماما بتقولك اطلعلها برة عوزاك لقيت مجدي بيقولها حاضر ياستي دعاء واول مادعاء خرجت لقيته بيقولي شكلها سمعتنا وقعتي سودة قولتلو بص انت قولتلي اللي هي فهمتهولك بالظبط ماشي لحد ما هشوف هعمل ايه معاهم انا مش فاهم اي حاجة خالص قالي حاضر طيب ممكن تبعبصني وانا طالع روحت مبعبصه قالي شكرا ياسيدي وخرج انا ف فيلم ولا ف حلم ولا ايه طب ليه بيكدبو عليا كلهم منا لازم اعرف روحت رانن ع مازن وقولتلو تعالي دلوقتي عوزك قالي ماشي سلام مسافة السكة وبعد نص ساعة يدوبك خدت شاور وقفشت لدعاء حبة وخليت ماما تمصلي زوبري وانا ف الحمام علشان انزلهم انا مش هحكي تفاصيل الحمام ده علشان كان كل تفكيري وتركيزي فاللي سمعته من مجدي فمش فاكر بس الشاور جاي تاني متقلقوش مازن جه دعاء بصت م العين السحرية قالت مازن جه يا باسم خرجت م الحمام عريان وماما كانت لسة جوه فتحتلو الباب شديته بسرعه دخل قفلت الباب بص لقي دعاء عريانة ومجدي مربوط بالطوق زي الكلب وعريان بردو وانا عريان وزوبري واقف سالني ع ماما قولتلو جوة ف الحمام اقعد استناها ودخلت الحمام مسكت ايد ماما وقولتلها تعالي معايا وهرجتها عريانه قدام مازن قولتلهم بضو بقي كلكم كل واحد فيكم حكالي حاجة مختلفة يا اما تفهموني يا اما هموت نفسي مازت قالي انت اتجننت قولتلو اتجننت اه مهو يابيه لما تنيك امي من ورايا ويعدين تقولي اعملك اللي انت عوزه بس انيك اختك واختي المتناكة تخليك تنكها وهي عارفة انك يتنيك ماما ومجدي الكلب الوحيد فيكم اللي قالي الحقيقة ماما قالتلو كده دنا هعاق قولتلها متكمليش ومش هتعمليلو حاجة انا اللي خليته يتكلم ودلوقتي بقي لازم افهم كلام واحد مش كذا حوار ماما قالتلي مازن مكنش بينكني خالص ولا قربلي واول مرة يلمسني كانت يوم السهرة بعد ما دعاء لقت مازن بيرن عليها قالت الو محدش رد ولقت نفسها بتسمع ان في شخصين بيتكلموا فجريت عليا تقولي اسمعي فتحت الاسبيكر وسمعتك بتقولو عاوز انيك ماما واختي دعاء وتساعدني انا كنت مذهولة بس كنت فرحانة اني خلاص مش هعمل حاجة من وراك تاني وقولت لاختك تهيجك عليها وعلي فكرة استني ياماما راحت دعاء مكملة قالتلي واللي كنت بكلمو ف التليفون كان مازن يوم كا دخلت اوضتي وحسست ع طيزي وسمعتني بقول فايز مازن اللي كنت بكلمو وحكاليي كل حاجة وانه عاوزني فانا فكرت ف الموضوع وعجبني خصوصا انه قالي انك اخويا يعني مش هتفضحني وكده واقترح عليا اني اهيجط زي ماما قالتلك كده وفعلا حتي ماما هيجتك لما ندت عليك تجبلها البشكير مسالتش نفسك من امتي ماما بتنده ع حد اصلا يجيبلها حاجة طول عمرك عارف ان ماما بتاخد حاجتها معاها اشمعنا المرادي لقيت مازن اتكلم قالي بقولك ايه ياباسم انا نكت امك صدفة مكنش حد مرتب لحاجة انا عارف انك مش هتصدقني بس امك اهي واسالها اللي حصل ماما قالتلي ياباسم يوم ماكنا سهرانين رقصت انا ومازن كتير وهاج عليا وقالي بصراحة انه عاوز ينام معايا ولو رفضت مش هفتح الموضوع تاني ولو قبلتي هتكون مرة وبس بعدها اقرر اكمل ولا لا فانامردتش وقولتلكم انا قايمة ماشية علشان تعبت وقولتلو قوم معايا ومن هنا كانت الاشارة اني موافقة اتناك اختك مكنتش تعرف ان في بسني وبين مازن حاجة اصلا علشان كده لما قالتلك ماما متعرفش ان مازن هنا كان عندها حق لانها مقالتليش عليه مازن هو اللي حكالي بعدها لانه ناك اختك بعد مانكني مش قبل علشان كده اختك فعلا متعرفش وانا قولتلها ان مجدي عاوزني فهمت والباقي مجدي قالك عليه بس اللي مقلكش عليه ان اللي كان بيمصلك زوبرك انا مش هو. وده كان طلب مازن ليا كنا بنتحدي بعض بهزار ووافقت وكسبت الرهان وفضل ينيك فيا ..جوة ف الاوضة. ومنزلش اصلا لقيت مازن قالي علشان كده لما رنيت عليا وقولتلي تعالي جتلك يسرعة ف وقت 5 دقايق والمشوار اصلا نص ساعة بيني وبينك انا كنت ف الاوضة خدت شاور ولبست هدومي وبعدين طلعتلكلما انت دخلت تاخد شاور بتاعك لما امك كانت بالبشكير ولا نسيت ده كل اللي حصل كلنا مخبناش عليك كلنا بنحبك فهمت ياحمار قولتلو تصدق فعلا انا كنت غبي مفكرتش ف كل ده انا حمار لما سبت نور وركزت مع جوز الشراميط دول انا عاوز اتجوزها ياماما نور ده الحاجة الحلوة اللي بحبها وعاوزها ف حياتي لقيت مازن قالي بقولك ايه ياكسمك انا جعان هتعشي وانتو خليكو ارغوا لفةقيت دعاء قعدت جمب مازن ومجدي مربوط دعاء حطتلو طبق ع الارض ياكل منه وماما قالتلي تعبتني معاك يالا بقي ارتحت اديك فهمت كل حاجة وقعدنا اتعشينا وخلصنا قولت طيب انا عاوز نور بس اخوها وابوها المشكلة اللي بتواجهني لقيت دعاء قالتلي انت تعرف بيتها قولتلها لا قالتلي طيب اديني رقمها وانا هجبهالك هنا ونتكلم معاها قولتلها نعم ازاي قالتلي انت مالك انت تنفذ وبس بس بشرط قلتلها اشرطي قالتلي بكرة هخليها تجيلك لحد سريرك كمان مازن قالها هتعملي ايه يامجنونة قالتلي ها اجبهالك ع السرير بس تنكني انا وماما مع بعض ماما لقتها ضحكت كده ياشرموطة طب متقولي انك عوزة تتناكي تاني وضحكنا كلنا قولتلها ماشي موافق بس هتعملي ايه برقمها وهتجبيها ازاي قالتلي بص ياسيدي انا هاخد منك الرقم واول حاجة هعملها ......
استنوني ف الجزء السادس من قصتنا 🌹حكاية تحرر باسم ونور🌹 علشان نعرف مع بعض.
دعاء هتعمل ايه بالظبط وازاي هتجيب نور وهل فعلا هتجبها بجد للسرير بتاعي ولا مجرد كلام علشان انيكها مع ماما حبيبتي
،،،،،،،،،،
اتمني الحكاية تكون عجباكم ومتنسوش تدوسوا علي اعجبني للقصة وتشجعوني بملاحظتكم علشان بيكم نستمر تحياتي والي لقاء قريب في جزء جديد من حكايتنا حكاية تحرر باسم ونور 🌹


اهلا بيكم من جديد مع الجزء السادس من حكايتنا
[[[ حكاية تحرر باسم ونور ]]]
-------------------
[[[ ف البداية وزي ما تعودنا احب اشكر كل الناس
اللي اشادت بالقصة وبردو بشكر كل الناس
اللي بعتتلي انتقادات مهذبة لان سواء دول او دول بيزيدوني اصرار
اني اقوم من قصتنا ف الطريق الصحيح ]]]

ودلوقتي افكركم بسرعة للي مكنش متابع للتذكرة ..!
--------------------------------------
بعد ما واجهتهم كلهم مازن ودعاء وماما ماجدة واونكل مجدي اللي كان مربوط
واختي دعاء بترميلو اكل وبتعاملو زي الكلب وانا مصدوم من صراحتهم
وبعد ما كل الاوراق اتكشفت وبقي اللعب ع المكشوف انا نكت اختي
ومازن ناك دعاء اختي ومجدي ماما بتنيكه ف مقابل انه هو اللي بيصرف علينا
من بعد موت بابا
وطلبت من دعاء طلب اني عاوز نور بعد ما مازن حكالهم عن حبي ليها
وكان رد فعل ماما ودعاء انها متنفعشش وانها زي اي بنت طمعانة
ف فلوس وخلاص وان دعاء هتثبتلي ده بس بشرط اني انيكها
هي وماما ع سرير واحد وطبعا العرض كان مغري كل ده حصل بعد ما فوقت
من الغيبوبة ودخلت المستشفي واخر حاجة فاكرها هي عرض دعاء اللي
طلبت مني اديها رقم نور وهي هتجبهالي لحد السرير وطبعا كان
ابو نور واخوها حمدي المشكلة اللي بتواجهني ومكنتش عارف اتصرف ازاي معاهم
دعاء قالتلي انت تعرف بيتها
انا / لا معرفوش ليه
دعاء / طيب اديني رقمها وانا هجبهالك هنا ونتكلم معاها
انا / ازاي بس هتجبيهالي هنا يعني وهتتكلمي معاها ف ايه
دعاء / انت مالك ملكش دعوة وبكرة هتكون ف حضنك ع سريرك كمان بس بشرط
انا / شرط ايه
مازن / هتعملي ايه يامجنونة انتي انتي بتتكلمي جد ولا بتهزري
دعاء / بس يامازن انا مبهزرش هجبلو نور لحد سريره بس زي
ما قولت ليا شرط او اعتبره حاجة مقابل حاجة
ماما / قولي يادعاء عاوزة ايه من اخوكي
دعاء / ينكنا سوا ع سريرك ياماما
ماما / انتي اجننتي عوزا اخوكي ينكني ومعاكي يالبوة
انا / موافق
ماما / هو ايه اللي موافق انا بقي مش موافقة
دعاء / ليه بقي ان شاء الل* يا ست ماما
ماما / انا اتكسف اه احنا كلنا ورقنا مكشوف بس بردو مش هعرف
مازن / انا شايف ان كلام دعاء اوفر شويتين بس سهل يتنفذ
ومتنسيش ياست الكل انك مصيتي زوبر ابنك ف عادي يعني
لو ناكك ولا انتي بتتقلي عليه ههههه
انا / الكلام خلص ماما انا عاوز نور ودعاء عوزاكي وانا كمان هايج
عليكي وعوزك ولا تحبي اقوم عليكي واغتصبك وكل اللي واقف هيساعدنيي ع ده
ماما / ههههههه انتو مجانين ماشي خلاص موافقة بس انا كمان ليا طلب
انا / احا بقي هو مفيش حد بيعمل حاجة من غير مقابل
ماما / هههههههه طيب خلاص مش هزعلك موافقة ومن غير
مقابل ياحبيبي المهم انك تكون فرحان
انا / حبيبت قلبي ياست الكل طيب بمناسبة الفرحة ده انا عازمكو كلكم الليلة هنسهر برة
اونكل مجدي / انا مش هقدر اجي معاكم وحد يشوفني معاكم
برة عادي علشان حجات كدة مامتك عرفاها
ماما / اه ياباسم ياحبيبي مجدي مينفعش وانا هبقي افهمك ليه
مازن / طيب اشطا انا همشي انا دلوقتي اروح بقي اظبط واعدي عليكم بليل ع 11 كويس
انا / اشطا كويس
مازن / طيب سلام

[[[ مازن يبوس ماما ودعاء اختي ويديها بعبوص كده من
ورا وهو بيبوسها وياخد بعضه ويروح ع الباب يفتح ويمشي
ماما تقول قوم البس هدومك ويالا علشان تمشي وابقي حطلي فلوس
ف حسابي علشان اللي معايا مش هيكفي يقولها امرك وفعلا يقوم
يدخل اوضة بابا يقلع الطوق اللي ع رقبته ويلبس هدومه ويطلع
م الاوضه يبوس ايد ماما وبوسة لخدها ويقولها خلي بالك من نفسك
وماما تقولو متنساش تحوليلي يقولها حاضر من عيني باي وياخد
بعضه ويمشي ودعاء تقولي يبقي ف السهرة افتكر اديني رقمها
وانا اقولها ماشي ويتبقي ماما ودعاء وانا ويدور الحوار ده ]]]

انا / انا هقوم اخد شاور واجهز نفسي كدة علشان كلها ساعتين يدوبك

دعاء / وانا كمان اقوم اظبط نفسي ولما تطلع ابقي ادخل اخد شاور

ماما / طيب انا بقي هفضل لوحدي انا كمان هدخل اوضتي اظبط نفسي

انا / قومت دخلت اوضتي وجبت هدوم جهزتها وفضلت
افكر دعاء هتعمل ايه وايه اللي انا فيه ده معقولة انا صاحي ولا بحلم
وادخل اخد شاور واخرج
ومامتي واختي يلبسو ويجهزو نفسهم ويدوبك الساعتين
كفوهم لبس حاجة مملة جدا مازن يرن عليا
انا / ايه يازفت انت فين
مازن / تحت البيت انزلو
انا / اوك دقيقة وهنكون تحت
مازن / اوك سلام
انا / ياماما مازن تحت خلصتي لبس
ماما / اه ياحبيبي انا جهزة
انا / يادعاء خلصتي لبسك مش فاضل غيرك
دعاء / اه ياحبيبي يالا بينا

[[[ نفتح الباب وننزل ماما تركب مع مازن ودعاء معايا
ونطلع ع كازينو جديد مازن قال انه كويس وعارفه
ندخل نقعد ع طربيزة جاهزة مازن حجزها ونبدا ناخد سهرتنا
والاحظ ان فيه حد بيبص لماما اوي فانا مهتمش واقول مش
مهم سيبو يتمتع كلها ساعتين تلاته ونمشي مش طالبة حكايات مع حد
نطلب بيرة والعشا ينزل نتعشي ونضحك ونهزر وبعدين نرقص ماما مع مازن
وشوية نبدل ماما ترقص معايا انا نسيت اوصفلكم ماما واختي لبسو ايه
دعاء كانت لابسة ميكرو جيب وتحته شراب شبيكة اسمر تحفة اللي فوق مش
مهم خصوصا ان منظر فخادها نار بس هو للعلم كانت لابسة حاجة كده زي البادي
ماسك ع جسمها واعذروني انا بجد معرفش اسامي اللبس بتاعهم
اما بقي بالنسبة لماما فده كانت لابسة فستان سواريه مفتوح م الضهر ومن تحت
الاندر بحجات بسيطة لحد الرجل مفتوح عامل زي الحورية كانت جامدة نيييك
يمكن ده اللي لفت نظر الناس كلها عليها كانت واخدة هالة نور لوحدها ف قلب
المكان كله قضينا سهرتنا وقومنا بعد ما رقصنا واتظبطنا كلنا بس المرادي. واحنا
خارجين ماما جايا معايا ف العربية ودعاء هتركب مع مازن انا طلعت بالعربية
وبعد شوية حسيت ان فيه حد ماشي ورايا انا بصراحة شكيت ان حد عاوز يسرقنا
يسرق العربية يتهجم علينا مش عارف
رنيت ع مازن قولتلو ]]]

انا / بقولك ياض انا حاسس ان فيه حد بماشي ورانا انت فين
مازن / كاوتش العربية نايم فنديت ع السايس وبيغيرلي
الفردة متقلقش هيغيرها وهاجي وراك وسيبك من الاوهام ده
مازن / ياعم باسم عربية ايه اللي ماشية وراك وهيسرق ازاي يعني انت ماشي
ع طريق فطبيعي ان فيه عربيات غيرك تمشي وراك هو انت ماشي ف بيتكو هههههههه
انا / ماشي بس قولت اقولك وانا هرجعلك
مازن / مش مستهلة انا دقيقتين وهتلاقيني محصلك ع البيت وبعدين متهديش
طير وانتهز الفرصة ونيك امك لوحدكم
انا / انت فاجر اشطا طيب خلاص بقي تعالي ع مهلك
ماما / في حاجة مع مازن
انا / اه بيقول لقي عجلة نايمة فنده ع السايس يغيرلو الفردة وهيجي
ورانا ع البيت قالي مقلقش
ماما / طيب بس هو انت بتسرع ليه انا محبش السرعة ولا انا غلطانة اني ركبت معاك
انا / ركبتي معايا دنا هطير بيكي واركبك ف البيت يا ماما
ماما / بلاش تسرع يا باسم
انا / بتخافي
ماما / باسم لا ياباسم انت كدة هتموتنا
انا / ههههههه اموتك ايه يا لبوة دنا هنيكك لما اروح
وبعدين انا بقولك اهو متخا............................... ...........................?

[[[ بعد مرور 3شهور ]]]
--------------
سمعت الجملة ده
يادكتور ممكن حضرتك تيجي الغرفة 307 حالا
الحالة فائت م الغيبوبة ومش مستقرة
انا / ...........?.....?.....?
استاذ مازن ممكن حضرتك تيجلنا المستشفي استاذ باسم فاق م الغيبوبة
انا /.......?.......?........?

[[[ الدنيا ضلمة ومش قادر اتكلم ويدوبك سامع بس ومش
عارف انا فين دكتور وغيبوبة ومازن
وبدا الدنيا تنور بسيط جدا وبدا الحوار ده ]]]

الدكتور /راجعت ضربات القلب وانتظامه والاجهزة الحيوية كلها
مجهولة / اه يادكتور والتنفس وكل شئ تمام هو بس
فيه اضطرابات عصبية ف المخ بسيطة
الدكتور / امممم طيب كلمتي استاذ مازن اللي جابه ولا لا
مجهولة / اه يادكتور وقالي مسافة السكة وهيكون هنا
الدكتور / طيب لما يجي خليه يجيلي مكتبي باقصي سرعة
مجهولة / حاضر يا دكتور

[[[ الدكتور يمشي والصوت يتقطع ومسمعش حد خالص غير صوت
اجهزة او حد بيكتب حاجة معرفش بالظبط وبعدين الباب بيخبط ]]]

مجهولة / اهلا يا استاذ مازن
مازن / طمنيني هو بخير
مجهولة / الدكتور بلغني منتظر حضرتك ف مكتبه
مازن / طيب اطمن عليه الاول
مجهولة / يا استاذ مازن روح للكتور الاول هو منتظرك وبلغني
ابلغك انه باقصي سرعة لازم تعدي عليه اول ما تيجي
مازن / طيب حاضر بعد اذنك
مجهولة / اتفضل يا استاذ مازن

[[[ مجهولة خسارة شاب زي الورد كده ويحصلو ده بس انت لازم
تعرف ان حصلك معجزة وبعدها الصوت اتقطع سكت خالص
وصوت باب بيتفتح وبعدين اتقفل انا كل ده وعاوز اتكلم
ومش قادر ومش عارف ليه او ايه اللي حصلي بس
الاهم من كل ده انا ازاي جيت هنا........ ]]]

مازن / صباح الخير يادكتور انا مازن والممرضة بلغتني
الدكتور / ايوة ايوة انا كنت ف انتظارك تعالي حضرتك معايا
بس ارجوا ان ميحصلش اي رد فعل نهائي منك
مازن / خير يادكتور قلقتني
[ اسمع صوت الباب بيتفتح تاني
تعالي يااستاذ مازن ]
استاذ باسم استاذ باسم
انا / .........انا فين
الدكتور / انت ف المستشفي
انا / مستشفي مستشفي ايه وليه ااااه
الدكتور / مالك يا باسم
انا / دماغي مصدعة اوي هو انا حصلي ايه ومين باسم ده
مازن / ايه بتقول ايه مين باسم ازاي انت باسم هو في ايه يادكتور
الدكتور / استاذ باسم انت تعرف مين ده
انا / انت بردو بتقولي باسم باسم مين وميين ده
مازن / دكتور اوع يكون اللي ف بالي صح
الدكتور / للاصف صح الاستاذ باسم للاسف الحادثة اثرت عليه وعملتلو
ارتجاج ف المخ واضرابات عصبية ادت لفقدان الذاكرة وبصراحة الحالة ده بالكيفية ده نادرة جدا وده اللي كنت عوزك علشانه
مازن / بيبكي
الدكتور / استاذ مازن مينفعش كده انا قولتلك التزم رد الفعل الهادي
مازن / مش قادر يادكتور
انا / هو فيه ايه انا فين وجيت هنا ازاي والاهم من كل ده
انا مين ............??
مازن / انت اسمك باسم وصاحب عمري واكتر من اخويا
انا / طيب وانت تعرف ايه اللي حصلي وجيت هنا ازاي
مازن / انا اللي جبتك هنا واللي حصلك حادثة ، ومعجزة ف نفس الوقت
الدكتور / كفاية كده يا استاذ مازن علشان المخ مش عوزه ينفعل لاي سبب نهائي
مازن / امرك يادكتور حاضر
انا ينفع اتصل ع اخته تيجي تطمن عليه ولا مينفعش
الدكتور / ينفع بس ارجوك مش عاوزه ينفعل لاي سبب كان
مازن / حاضر يا دكتور
انا / انا مش فاهم اي حاجة انت مين وعاوز ايه مني وانت تعرفي منين
وازاي انا عاوز اعرف كل حاجة ومين ده اللي انت بتقول عنها اختي
مازن / باسم هفهمك كل حاجة بس مش عاوزك تنفعل انت سامع الدكتور بيقول ايه
انا / طيب فهمني .....?
مازن / حاضر ثواني الو ايه يادعاء باسم فاق تعالي حالا
دعاء / حاضر بس اوعي تقولو حاجة
مازن / دعاء انا عاوز اقولك ع حاجة بس اوعي تتلخبطي وامسكي اعصابك
فيها ده فرصة عمرنا وجت لحد عندنا
دعاء / ايه يامازن مالك في ايه قلقتني
مازن / باسم اخوكي الدكتور بلغني انه جالة فقدان ف الذاكرة واحتمال
كبير يفضل كده وده فرصتنا اننا منعرفوش اي حاجة عن حياته السابقة
خصوصا ان وفاة مامتك مينفعش نقولو عليه علشان الدكتور مشدد انه
مينفعش ينفعل خالص انا عندي فكرة يا دعاء
دعاء / قول فكرة ايه وفرصة ايه اللي انت بتقول عليها ده
مازن / انا جوزك وهنفهم باسم كده وانه اخوكي وباباكي ومامتك
اتوفو من زمان ده مهم ليه علشان صدمة وفاة امك ف الحادثة
لو عرفها هيتعب اكتر واكتر اللي هنعملو ده علشان خاطره
ولما يرجع بالسلامة تاني وقتها نبقي نقولو كل حاجة
دعاء / ماشي موافقة انا جيالك حالا
مازن / اوك سلام
[[ باب بيتفتح ومازن يدخل اوضتي تاني لانه كان خرج علشان جاله
تليفون وبعدين خلص ودخل يقعد معايا تاني ]]
انا / ممكن تقولي انا مين وتعرفني وانا ازاي مش فاكر اي حاجة
مازن / اهدي لو عاوز تعرف حاجة هقولك وهفهمك بس مش عاوزك تتعصب
انا / حاضر انا مش هتعصب بس قولي الحكاية كلها
مازن / حاضر هحكيلك
بس استني شوية اختك دعاء جاية تطمن عليك
انا / اختي انا ليا اخت
مازن / انا صاحبك وجوز اختك دعاء ف نفس الوقت وطول عمرنا اسرارنا واحدة
انا / جوز اختي ....?

[[[ الباب يتفتح تدخل واحدة علينا جميلة جدا لابسة بنطلون استرتش
اشبه ان جسمها عريان وبادي عليه ومشدود جدا بزازها بتلعب فيهم
ومتقسمة حاجة كدة ياتري ده مين ]]]

مازن / اهي اختك وصلت تعالي يادعاء
دعاء / حبيبي ازيك وراحت موطية عليا وحاضنناني وفضلت تعيط وتبوس فيا
مازن / دعاء اهدي مش كده
انا / احا ده اختي واسمها دعاء يخربيت جسمك دنا شكلي ابن ناس اوي
دعاء / عامل ايه ياحبيبي كويس انك فوقت م الغيبوبة
مازن / لسة حالا كنت بقولو اني جوزك وصاحب عمره وسرنا مع بعض
دعاء / اه اه فعلا انا دعاء اختك الكبيرة وده مازن جوزي وصاحب عمرك
[[[ بس مش عارف ليه حسيت ف عنيها انها بتكذب ]]]
انا / طيب ممكن بقي تفهموني انا جيت هنا ازاي
مازن / احنا كنا سهرانين ف كازينو انا وانت ودعاء وانت سبتنا وخرجت
وكان معاك واحدة خدتها تسهر معاك ف البيت ودعاء عارفة قولتلك
انا مش جوز اختك وبس ودعاء مش مجرد اختك الكبيرة لا احنا كلنا
اصحاب ومبنخبيش ع بعض حاجة
انت خدت واحدة من الكازينو ومشيت علشان تروح بيها البيت بس
انت متهور ف السواقة كلمتني وقولتلي ف الفون انك هتطلع ع البيت تسبقنا
انا قولتلك ماشي هطول انا ودوي علشان تاخد راحتك وبعدها كلمتني
وقولتلي انك خلصت معاها وهتوصلها لان الوقت متاخر
وانت وهيا ف العربية كنت معايا ع الفون وفاتح الاسبيكر
وهي كانت بتضحك ومبسوطة ومرة واحدة سمعت صوت
صويييت وخبط وبعدها الخط اتقطع خدت بعضي انا ودعاء
وطلعنا زي المجانين وعرفت انك عملت حادثة العربية اتقلبت
بيكم بعد ما الكاوتش فرقع من سرعتك المجنونة والاسعاف
نقلتك هنا ومن يومها وانت ف غيبوبة بقالك 3 شهور فوقت
فيهم مرتين وبعدين دخلت ف غيبوبة تاني والنهاردة الدكتور
كلمني قالي انك فوقت م الغيبوبة وجينالك بس ده كل اللي حصل
انا / وعندي ايه
مازن / انت عندك فقدان مؤقت ف الذاكرة بسبب ارتجاج ف المخ نتيجة الحادثة
انا / واللي كانت معايا حصلها ايه
دعاء / عيطت للاسف ماتت ومعرفناش نوصل لاهلها وادفنت بمعرفة النيابة
انا / وانتو متعرفوش هي مين
مازن / لا انت مكنتش قولت كل اللي قولتهولنا انك خدت واحدة
وهتسهر معاها ف الشقه وبعد ما خلصت سهرتك نزلت توصلها ده كل اللي نعرفه
انا / طيب وانا ليا اب ام اهل محدش جاليي غيركم ليه
دعاء / بابا وماما متوفين من 12 سنة وملناش حد خالص
لان بابا كان وحيد ملوش اخوات بص الحكاية كبيرة ومش
هيينفع نحكيلك كل حاجة دلوقتي لما تقوم بالسلامة ،،
هتعرف كل حاجة ف وقتها ..!
انا / معقول كل ده.!
دعاء / وحتي البنت اللي اسمها نور......
مازن / دعاء اسكتي مش وقته ...?
انا / نور مين? اتكلمي مالها ! متسبها يامازن تتكلم....
مازن / لا بلاش انت مجهد والدكتور محرج عليا اني اقولك
اي حاجة تعصبك او تضايقك...
انا / اتكلمي يا اسمك ايه..
دعاء / اسمي دعاء يا قلب اختك.
طيب يامازن هتقولو ولا اقولو انا
انا / متقولولي وتخلصوا مين نور ده وايه حكايتها
مازن / طيب انا هقولك الحكاية بتاعتها م البداية
بس توعدني متنفعلش لاي سبب
انا / قول ياعم وخلصني ومش هتزفت
مازن / نور ده يا سيدي ............

[[[ انتظروني ف جزء جديد من متسلسلة حكاية تحرر باسم ونور
علشان نعرف مع بعض ياتري مين نور وهتطلع ايه من كلام جوز اختي دعاء
زي مابيقولوا وياتري انا فعلا باسم اللي بيقولوا عليه ولا لا
والسؤال الاهم هما دول فعلا زي مابيقولوا ولا بيكدبوا عليا ...? ]]]

[[[ حكاية تحرر باسم ونور اتمني تضعوا رد مناسب ع القصة ومتنسوش
دعمكم يعني استمرارنا واعجابكم للقصة يشرفنا وارجوا كتابة اي ملاحظة
من وجهة نظركم بدون تردد في اطار الاحترام شكرا
دومتم بخير تقبلوا تحياتي وقبلات زوجتي الجميلة نور 💋 ]]]
 
م

مولانا العاشق

عنتيل زائر
قصة جميلة اوى 💕
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل