متسلسلة انا واخويا التوأم وماما وجارتنا طنط اماني - حتى الجزء الثانى (نواة لقصة) (1 مشاهد)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

عنتيل زائر
غير متصل
انا حسام عندي 19 سنه وليا اخ توام محمود كنا دايما مع بعض في كل حاجه القصه يدات واحنا عندنا 13 سنة كنا في 2 اعدادي احنا لينا اوضه لوحدنا وماما وبابا اوضتهم كانت في وش اوضتنا كانت جمب الحمام
احكلكم علي ماما الاول ماما عندها 42 جسمها مشدود مش ميبن سنها حالص كانت علي طول لبسها في الشقه مكشوف وبابا عندو 53 سنه كان علي طول يا في الشغل ياما في القهوه

كنا دايما انا واخويا بنسمع ماما تكلم مع بابا بالليل ونسمع صوت غريب بس كان شويه ويسكتوا ويناموا
كان اخويا جه في يوم قالي عايز افرجك علي حاجه حلوه الكلام دا واحنا بنتعشا قولتلو فرجني قالي لما نخش الاوضه
ماما وبابا دخلو اوضتهم وسمعنا بردو كلام كل يوم انا خرجت اروح الحمام بصيت لقيت باب الاوضه مفتوح ولقيت ماما ماسكة زب بابا وعماله تمصو وتقولو شد حيلك بقا انا كل يوم في الموضوع دا وفي الاخر تنام انا قعدت ابص عليهم لقيت ماما عريانه وطيزها قدامي انا اول مره اشوفها كدا مع اننا متعودين علي لبسها مكشوف بس اول مره اشوف جسمها من غير هدوم عريانة ملط وحافية كانت ماسكة زبر بابا عماله تمص فيه ولقيت بزازها مدلدله قدامه بس مشدودين وطيزها كانت مدوره علي الاخر وكيرفي انا قعدت اتفرج ونست الحمام ولقيت زبري واقف عمال ينزل نقط كنت عايز اشوف اكتر لسا هافتح الباب شويه لقيت بابا بيقوم خوفت ودخلت الحمام لحد ماسمعتش صوت قومت خارج ورحت الاوضه

لقيت محمود بيقولي كنت فين قولتلو في الحمام قالي تعالي افرجك علي اللي قولتلك عليه قعدت علي السرير وقعد جمبي لقتو مشغل فيلم سكس قلتلو ايه دا قالي انا جبتو من واحد صاحبنا قعدت اتفرج ومش مفارق خيالي امي وهيا بتمص زبر بابا خلصنا الفيلم محمود بيقولي ايه رايك قولتلو شديد ابقا هاتلنا افلام من دي المهم
جينا ننام لقيت محمود بيقولي هو زبرك كبير زي الفيلم دا قولتلو مش اوي كدا بس هو كبير فسكت شويه بيقولي يعني اكبر من بتاعي قولتلو يعني انا كنت شوفتو قالي طب ماتيجي نقيس مين اكبر من التاني ضحكت قولتلو لا ياعام قالي من فوق الهدوم سكت قولتلو ماشي بس اوعي تقول لحد احنا اصلا كانت ازبارنا واقفة من الفيلم والمنظر اللي شوفتو قلعنا البنطلون انا كنت بابص لزبي واخويا اول مقرب وحط زبو علي زبي من فوق البوكسر شلال لبن نزل من ازبارنا علي طول خوفنا اوي لقيت محمود بيقولي لازم نغسل البوكسرات يا اما نرميها عشان محدش يعرف قولتلو نغسلها طلعنا نبص علي حد صاحي ملقناش حد صاحي اتسحبنا ودخلنا الحمام نغسل البوكسرات قلعناهم وقعدنا نغسل لقيت زبري واقف وعمال بروح ويجي ومحمود يضحك قالي ايه دا قولتو مش عارف لسا واقف ليها لقيتو ماسك زبره وقالي طلعو قد بعض غسلنا البوكسرات وحطناهم جمب البانيو علي اساس انهم وقعو في الميه وخرجنا ورحنا الاوضه ونمنا

قومنا تاني يوم جسمنا مكسر علي الاخر ورحنا المدرسه لقيت محمود بيقولي انا هجيب فيلم حلو النهارده قولتلو ماشي خلصنا المدرسه ورجعنا كنا ساعتها في 2 اعدادي كنا عارفين حاجات عن النياكه والتفريش من اصحابنا وكلمهم بس مجربناش حاجه قبل كدا المهم روحنا لقينا ماما في البيت كانت بتغسل اول ماشفناها الصراحه جه في بالي وهيا عريانه وعمال تمص في زبر بابا اول ماقلت بوكسرات مين اللي في الميه سكتنا معرفناش نرد قالتلنا انا غسلتهم وهعرف بوكسرات مين عشان ميعملش كدا تاني دخلنا اوضتنا محدش اتكلم خالص فضلنا ساكتين لحد ما ماما دخلت علينا قالتلنا يالا عشان تروحو الدرس وبدات تضحك معانا شويه وقعدت تهزر مع محمود وتضربو بالمخده ويضحكوا وانا عمال اتفرج عليها كان كل شويه بزازها تتنطط لحد مازبري وقف لوحدو حاولت اداريه عشان ماما متشوفش حاجه لقيتها لما خلصت هزار مع محمود وهيا طالعه قالتلي ياحسام عيب متعملش كدا تاني اتصدمت وسكت






الجزء التاني








وصلنا ان ماما قالتلي عيب ياحسام متعملش كدا تاني
نزلنا انا ومحمود الدرس وانا مرعوب مش عارف ماما تقصد ايه من كلامها خلصنا الدرس ومحمود بيقولي ايه مالك قولتو مش عارف ماما تقصد ايه قالي سيبك هيا بيتقول كدا وخلاص رحنا لعبنا بلايستشن مع اصحابنا وروحنا
اول ماطلعنا السلم لقيت محمود بيقولي انا جبت فيلم جديد نتفرج عليه بالليل قولتو ماشي

طلعنا السلم وخبطنا علي الجرس شويه ولقيت ماما بتفتح الباب وبتقولنا خشوا علي اوضتكم عشان طنط اماني عندنا ( اماني دي جارتنا حاجه فورتيكه جمال وجسم وكل حاجه عندها 36 سنه ومعندهاش اولاد وجوزها بيشتغل في السعوديه وعلي طول برا مصر )
دخلنا الاوضه وغيرنا وقعدنا نذاكر بس كان فيه صوت غريب في الشقه بس مشغلناش بالنا
المهم ماما دخلت علينا بتشوف بنعمل ايه قالتلنا لو عاوزين تخرجو اخرجو شويه وتعالو محمود قالها هنروح لاصحابنا وهانيجي علي طول قالتلو قبل مابابا يجي خرجت ماما وقومنا نغير لقيت محمود زبرو واقف قلتلو هو علي طول واقف كدا ضحك وخرجنا لقيت طنط اماني قعده روحنا سلمنا عليها واول مقربت عشان تبوسني بصيت علي صدرها لقيتها مش لابسا حاجه تحت الجلبيه وحلمتها مشدوده باستني من خدي عملت نفسي هقع قومت لامس صدرها متكلمتش والصراحه خوفت
نزلنا انا واخويا رحنا لصحبنا اخويا قالي هوريك حاجه لما نروح لاحمد
روحنا لاحمد وكان بيتهم كبير كان ليه اوضه واسعه وكان البيت كبير روحنالو اخويا بدا يقولي عايزين افلام حلوه فتح اللاب بتاعو وقعدنا نتفرج علي فيلم فيه اتنين بينكو واحده الفلم كان جامد ومركز معاها اوي كان كل واحد زبرو وقف وبدا احمد يطلع زبرو ويضرب عشره بصلنا وعمال يضحك لقيت محمود بيقول دا زبري انا واخويا اكبر من بتاعك قالو ياكداب لقيت محمود طلع زبرو لقيت احمد بيقولو يخربيتك كل ده قالو وبتاع حسام بردو زيو انا مرضيتش اطلعو لقيت محمود قام ماسك زبري وطلعو ومسكو استغربت اوي بس حسيت بحاجه حلوه لقيت احمد بيقولو ايه دا دول كبار سكت وسرحت في الفيلم بس محمود كان ماسك زبري وايدو التاني ماسكه زبره وعمال يمسكو من فوق لحد ماهجت الصراحه ومسكت زبرو قعدنا نضرب عشرات لبعض واحمد عمال يتفرج علينا لحد ماجبناهم لقيت احمد بيقولنا خلينا نعمل كدا كل اسبوع ونشوف افلام جديده المهم قعدنا شويه ولبسنا ونزلنا واحنا ماشيت لقينا احمد بيقولنا يوم الخميس بعد الدرس مش هيبقا حد في البيت نخلص الدرس ونيجي هنا قولنالو ماشي واحنا ماشين في الطريق لقيت محمود بيقولي علي فكره انا واحمد بنتفرج مع بعض علي طول ضحكت قولتلو قشطه يبقا علي طول نبقا عندو لقيتو بيقولي انا استحميت انا واحمد مع بعض قبل كدا وكنا ماسكين ازبار بعض وساعات كنا بنمص لبعض انا اتصدمت قولتلو ايه دا من امتي قالي هو اللي كان مديني الفيلم قبل كدا سكت قولتلو انتم احرار سكتنا واحنا ماشين لحد مطلعنا عند البت وبرن الجرس لقيت ماما بتقولي حاضر وشويه وفتحت لقتها مغيره الترنج وكانت بتزعقلنا انتم اتاخرتم معتش هتنزلو دخلنا لقينا طنط اماني لسا قاعده
دخلنا قاعدنا في الاوضه بس كان الباب متوارب
سمعت طنط اماني بتقول لماما هستناكي بكرا احنا ملحقناش نعمل حاجه قالتلها وطي صوتك العيال جوه لقيت طنط اماني قايمه ونزله لما وصلت عند الباب لقيت ماما بتبوسها ومسكت صدرها انا استغربت اوي وقامت ضحكه بمايصه ونزلت قعدنا في الاوضه مخرجناش الا لما بابا جه قعدنا نتعشي وانا بابص لماما وخايف تقولو حاجه علي اللي قالتهولي الصبح خلصنا العشاء وقعدنا نتفرج علي التليفزيون شويه وماما قالتلنا خشوا اوضكم يالا
دخلنا انا ومحمود الاوضه قعدنا نذاكر شويه وبعدين محمود قالي مش هنتفرج يالا قولتلو استنا لحد ما بابا وماما ينامو وانا كان في دماغي اروح اشوفهم زي امبارح بس اليوم دا مسمعناش صوت قولت لمحمود انا هاروح استحما واجي
طلعت اتسحب واروح عند اوضه بابا وماما سمعت ماما بتقول اوي دنتا من زمنا معلتش الكلام دا وهيا تتاوه بصوت براحه
قعدت اسمع لحد مخلصو بس كان بسرعه قالها لولا السكر كنت هديتك ياوليه قالتلو كدا احسن من مفيش سكتو نا دخلت الحمام اضرب عشره قولت انا اروح اتفرج علي الفيلم مع محمود خرجت من الحمام لقيت ماما في وشي احنا الاتنين اتغطينا قالتلي انت بتعمل قولته كنت في الحمام قالتلي من امتي قولتها انا لسا جاي خلصت المذاكره وداخل انام قلتلي نامو علي طول
روحت الاوضه محمود بيقولي ها قولتلو استنا ماما في الحمام لقيتو بيقولي دانا نفسي اشوف ماما وهيا من غير هدوم انا اتصدمت عشان مش عارف اقولو اللي شوفتو ولا لا سكت قولتلو كدا هنروح في داهيه سكتنا لحد ماسمعنا ماما بتقفل باب اوضتهم محمود قالي يلا
شغلنا الفيلم كان في اتنين رجاله و واحده بس كان كلو بينيك في كلو انا هيجت قومت قافلت الباب بالمفتاح ورحت قاعد جمب محمود لقيت محمود بيقولي ماتيجي نعمل زيهم قولتلو لا احنا ميبنفعش نعمل كدا قالي من برا برا انا قولتلو انت في ايه انت بتعمل كدا مع احمد قالي الصراحه انا نفسي اجرب مش اكتر مكناش عارفين احنا بنعمل ايع سعتها يس كنا بنقلد
قاعدنا نتفرج لحد جه منظر الاتنين بيمصو لبعض انا هجت علي الاخر بدانا كل واحد يمسك زبر التاني وفجاه لقيت محمود بيقرب من زب وباسو انا سحت من الحركه وهكت لقيتو شويه شويه بيدخلو كلو حوا بوقه وبدات اروح في عالم تاني وبدات اعمل زي محمود وعملنا وضع 69 لحد ماجبنا لبنا بس كان طعمو مر اوي انا ومحمود اتبسطنا وقلتلو نبقا نعمل كدا كل لما البيت يكون فاضي قربنا من بعض وحضنا بعض قربت زبري من زبرو وبدات اطلع وانزل اكننا بنيك قعدنا نعمل كدا شويه وبعدين تعبنا محمود قالي كفايه عشان محدش يسمعنا
انا لبست وقلتلو استنا اما اشوف الحمام عشان نغسل بوقنا روحت وهو جه ورايا وقفنا نغسل بوقنا وربت الباب سنه عشان لو حد صحي فاجئه محمود دخل علي الحوض ونا واقف وراه زبري كان واقف لسا لقتني روحت وراه وحكيت زبري علي طيزه طالع نازل قالي انت بتعمل ايه قولنلو اصل لسا واقف ضحك وغسلنا بوقنا ورحتا اوضتنا ونمنا
تاني يوم لقيت ماما بتصحينا عشان المدرسه قومنا روحنا الحمام كان بابا نزل لشغل وماما قاعده في الصاله محمود راح الحمام ورجع ونا لسا رايح الحمام لقيت ماما بتقولي و**ه وكبرت ياحسام ضحكت وروحت الحمام ونا مش فاهم ليه
بابص لقيت زبري مشدود علي اخره وباين فهمت ماما بتقولي علي ايه
فضلنا انا ومحمود علي الحكايه دي يومين تلاته نتفرج والموضوع يطور شويه يحط ربرو علي طيزي ونا اعمل كدا بردو لحد ماجه يوم بنعمل كدا لقيت محمود بيصوت باصيت لقيت زبري دخل من حته جوا طبزو انا خوفت لبسنا بسرعه ونمنا لقيت محمود بيقولي انا نفسي اعمل كدا زيك قولتلو هلاص عند احمد
كنا رنوح المدرسه والدروس وكل شويه نلاقي طنط اماني عندنا يا اما ماما عندها مره واحنا رجعين طلعنا نخبط علي الجرس محدش رد قاعدنا علي السلم لقينا ماما طلعه من عند طنط اماني وبتقولها كل يوم هقطعك ومش هسيبك
لحد ماجه يوم الخميس كان اليوم اللي غير كل حاجه
روحنا الدرس لقينا اجمد مجاش احنا محضرين نفسنا علي كدا روحنا واحنا زعلانين ازي دخلنا اوضتنا انا و ومحمود وماما وبابا دخلو اوضتهم
لقيت محمود بيقولي هنعمل ايه مجبناش فيلم جديد سكت قولتلو احنا نتفرج علي القديم وخلاص شويه ماما خبطتط علينا انتم هتنامو ولا سهرنين قولنلها هناك قالتلنا طيب نامو عشان هنصيكو بدري عشان بابا رايح البلد طلعت وقفلت بابا الاوضه شويه وقعدنا نتفرج علي الفيلم سخنت انا ومحمود وقعدنا نعمل وضع 69 وكل واحد يعمل اكنو بينيك التاني وعلمنا زي الفيلم اللي كان فيه اتنين بينكو بعض وحضنا بعض وراحت علينا نومة
ماما جت تصحينا لقتنا في حضن بعض وكان زبري علي طيز محمود وكان زبرو واقف انا محستش با اي حاج الا لما لقيت الغطا بيتسحب من علينا انا اترعبت وعملت نفسي نايم لقيت امي بتقول اللـه يخربيتكو ايه دا بس سكت شويه ولقتها بتخرج وبتقفل الباب وقالت دنا هولع فيكم يس لما ابوك بسافر

انا اترعبت وصحيت محمود وقلتلو كنا مرعوبين وفضلنا في الاوضه مخرجناش لحد لما بابا نزل فضلنا مستنين ماما هعمل فينا ايه اول ما بابا نزل لقينا طنط اماني بترن الجرس ماما قالتلها خشي انا جايالك اهو جت دخلت علينا قالتلنا هاحاسبكم بس مش دلوقتي وقالتلنا طنط اماني عندنا اياكم اسمع صوت ولا حاجه من اللي انتو بتعملوها دي
فضلنا قاعدين في الاوضه متحركناش خالص لحد ماسمعنا صوت اهات زي اللي في الفلم انا فتحت الباب بواربه ملقتش حد خرجت انا و محمود لقينا الصوت جاي من عند اوضه ماما فتحنا الباب بشويش اتصدمنا لقينا ماما ماسكا طنط اماني وحاضنين بعض وكل واحد ماسكا بز وعماله تمص فيه وكانو بيعملو زينا انا ومحمود كان كل واحد حطا كسها علي التاني وطالعين نزلين كانت طنط اماني نايمه علي السرير وفتحه رجلها وماما فتحا رجلها ويعملو اهات و ماسكين حلمت بعض بيعضو فيها لقيت ماما بتقولها انا لقيت زبريين اكبر من بعض قالتلها فين دول قالتلها العيال كانوا نايمين في حضن بعض وازبارهم واقفه هيا اول ماقلت كدا لاماني لقيتها حضنت ماما اوي وبداوا يترعشوا وحضنوا بعض اوي لقتها بتقولها حاجه في ودانها لقيت ماما بصت علي الباب وحست اننا واقفين اتسجبنا ورجعنا الاوضه ماما جاتلنا بعدها بشويه بتقولنا انتو طلعتو برا قولنالها لا قالتلنا انا هنزل انا و اماني تحت نجيب حاجات وهنطلع علي طول اوعو تقلو ادبكو لسا مخلصتش حسابي معاكو
هيا نزلت من هنا وانا واخويا كنا ازبارنا واقفه خلقه قولتلو عشان كدا كل يوم يا اما ماما عندها او هنا قعدنا شويه وبعدين انا كان زبري واقف علي اخرو قولت لمحمود تعالي نعمل زيهم مسكت زبر محمود لحد ماوقف وهو كان قاعد يمص في زبري وبعدين دخلنا الحمام نستحمي مع بعض وقعدنا نحك ازبارنا ف بعض ومحمود جه من ورايا وعمال يحكو في طيزي شويه وقمت لافف عليه وحطيت زبري وحكيته بين طيازه ومحمود بيتاوه قولتلو وطي صوتك قاعد احركه بين فلقتين طيزه من برا شويه وسرعت زب الفلم لحد ماقربت اجبهم قومت دعكته ونزلتهم علي طيزو استحمينا وخرجنا ولبسنا ورحنا الاوضه لقيت محمود بيقولي اشمعنا انتا تحك زبرك بين فلقتين طيزي وانا لا قولتلو نحاول بعد كدا
شويه ماما طلعت ودخلت علينا بتقولنا ايه اللي انا شوفتو دا انتو ازاي تعملوا كدا انتو لسا صغيرين انتم عايزين تطلعوا شواذ
انتم عرفتو الحاجات دي ازاي انا هقول لابوك لو كررتوها وباب الاوضه ميتقفلش عليكم تاني وانا هعرف اربيكم ازاي وقعدت تزعق شويه وخرجت ودخلت اوضتها وقفلت الباب
انا واخويا كنا اصلا داخلين علي امتحانات وفضلنا علي كده لمدة شهر وماما بتتكلم معانا بس قدام بابا
لما خلصنا امتحانات ونجحنا وهنروح 3 اعدادي بدانا نفهم شويه وعرفنا اننا كدا هنبقا شواذ بس بردو كنا لما مابنلاقيش حد كنت بحك زبري في طيز محمود من برا او نمص ازبار بعض او نحكها في بعض بس محمود مش عارف يعمل زيي
نجحنا وكنا رايحين المصيف قبل مانسافر ماما جت قالتلنا انتو كبرتو دلوقتي اوعو تعملو حاجه غلط قدام بابا
فضلنا اكتر من 3 ايام انا ومحمود مش عارفين نعمل حاجه ولا حتى نضرب عشره اتفقنا لما ماما تخرج من البحر نبقا نخش جوه شويه ونعمل اللي احنا عايزينو
تاني يوم لما اتفقنا نزلنا انا ومحمود وماما بس ماما كانت بعيده شويه قعدنا انا ومحمود في الميه لحد معدتش واخده بالها مننا كل واحد كان يمسك زوبر التاني ويلعب فيه ونغطس ونقعد نبوسو من تحت الميه ونحكهم في بعض لحد مابقو زي الجديد لقيت ماما جايه من بعيد قولت لمحمود قعدنا نغطس شوي وبعدنا عن بعض لحد لما ماما قربت مني الصراحه ماما كانت جامده اوي بلبس البحر وكنا جسمها باين من المايه محمود خرج وفضلنا انا وماما في الميه شويه لحد ماحسيت ان زبري لامس طيز ماما كانت تلف وترش عليا مايه وتهزر وانا بردو اهزر معاها لحد ماجريت وراها في الميه ومسكتها من وسطها بايدي انا لقبت زبري علي طبزها و واقف لقتها متكلمتش وكان كل شويه احاول احكه فيها وهيا مبتكلمش خالص لحد ماتجرات شويه وعملت نفسب بلعب معاها قومت ماسك طيزها لقتها ناطره ايدي وبتقولي مش هتعرف تمسكني ياوااد قامت ماسكه راسي ومغطسها في البحر انا سعتها مكنش هممني اللي بتعملو عشان كنت ماسك وسطها وكل شويه احط ايدي علي طيزها لحد لما لقيتها ماسكاني من وسطي وشدتني ناحيتها وقالتلي مش قولتلك مش هتعرف تعمل حاجه بس كان ساعتها زبري واقف وهيا حست بيه وكان وشي في صدرها قعدت شويه ماسكاني وكل شويه تشدني وفجاه بتقولي دانتا اجمد من ابوك انا ساعتها مكنتش فاهم قصدها ايه وهيا قامت شداني لجوه شويه وفجاه قالتلي مش هتعرف تطلع كدا بقولها ليه لقيتها مسكت زوبري فجاه وقالتلي عشان دا
الجزء اللي جاي هكملكو الحكايه
 
م

مولانا العاشق

عنتيل زائر
غير متصل
تسلم ايدك
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل