قصيرة جارتي الستينية (1 مشاهد)

م

مولانا العاشق

عنتيل زائر
غير متصل
للناس اللي سألتني ازاي مارست الجنس مع واحدة عمرها ٦٠ سنة وهل الموضوع كان ممتع ولا لا.
خليني في البداية اعرفكم بنفسي .
انا بيبو عمري دلوقتي ٤٠ سنة انما القصة دي حصلت من اكتر من ٢٠ سنة ومكانتش اول تجربة ليا .
انا مش هاوصف نفسي اني الشاب اللي عضلاتة شايلة عمارة او ان زبي طولة مترين انا شخص عادي جدا بس من صغري بحب الجنس جدا
جارتي علي الرغم من سنها الكبير الا انها كانت فعلا جميلة هي اقصر مني كدة بس بزازها كبيرة جدا وطيزها مش كبيرة اوى زي بزازها بس مظبوطة وكلة كوم وشعرها الحرير دة كوم تاني شعرها كان فعلا سايح كدة بس هي طبعا بتنزل الشارع بالطرحة انما في البيت عادي كان عندها ٥ عيال بنتين و ٣ ولاد وكلهم بلا استثناء اكبر مني يمكن اصغرهم اكبر مني بسنتين وبحكم انتا جيران كنت بدخل عندهم عادي والعب مع ابنهم اللي سنة قريب مني بس الموضوع ابتدي ياخد منحني تاني لما لقيت جارتي بتناديني اوقات كتير وهي لوحدها علشان اساعدها في نقل حاجه او اي شئ وكنت بتضايق جدا لاني حاسسها بتنقي الوقت اللي يكونوا عيالها مش موجودين علشان تعمل شغل البيت وتهد حيلي معاها بس في نفس الوقت كنت ببقي فرحان وانا شايف بزازها المدلدلة جوة الجلبية البيتي وهي بتوطي علشان تشيل اي حاجه قصادي وفرحتي كانت بتبقي اكبر لما اكون قاعد عندهم بنتفرج علي ماتش مثلا والاقيها سيبه الدنيا كلها وقاعدة جنبي انا وفخادنا لازقة في بعض دة حتي في مرة من كتر ما احنا لازقين في بعض كان فخدها فوق فخدي حرفيا بس بما اني معنديش لسة خبرة كنت مش عارف ابتدي الموضوع ازاي المهم تلف الايام وبناتها وولادها كلهم يتجوزوا مش فاضل غير الصغير ودة سافر يشتغل في الخليج ويبقي عندي خبرة من ممارسات تاني هابقي احكي عنها في مواضيع تانية وفي الوقت دة كان سني ٢٠ سنة تقريبا وجوزها كان مات من فترة طويلة ماهو كان عجوز جدا اصلا.
وبقيت انا اللي بعرض عليها دايما اني اساعدها في شغل البيت من شيل وحط وكنت بستغل اي فرصة علشان ادخل عندها .
وفي مرة فعلا كانت هي جاية من الشارع وشايلة شنطة فيها خضار وانا واقف في البلكونة جريت علطول عالسلم علشان اشيل منها الشنطة وطلعنا مع بعض ودخلنا شقتها حطيت الشنطة في المطبخ وخارج لها لقيتها خلعت العباية والطرحة وبقت بالجلبية البيتي بتقولي انا مش عارفة انا من غيرك كنت عملت ايه قولتلها ولا يهمك يا خالتي ماحنا بنقول للناس الكبيرة كلها خالتي .
لقيتها ابتدت تشتكي من عيالها انهم كلهم بعد جوازهم مبقوش يسألوا عنها وكمان بتقولي زي مانت شايف صحتي مبقتش زي الاول قولتلها متقوليش كدة انتي زي مانتي وبعدين هو انا روحت فين يعني قالتلي مانت مبقتش تقعد معايا زي الاول من ساعة ما كبرت وانت مبقتش تيجي تسأل عني زي زمان وحسيتها كدة زي ما يكون هاتعيط قومت حاضنها وقعدت امشي ايدي علي ضهرها وابوس جبينها وخدها واقولها انا معاكي وهاعوضك عن كل حاجه اعتبريني ابنك وجوزك كمان لقيتها بتقولي بصوت واطي جوزي؟
قولتلها ايوة طبعا ولا منفعش ؟
قالتلي ياريت بس انا اكبر من امك قولتلها بس لس جميلة زي مانتي واي حد يتمني يكون معاكي .
لقيتها ساكتة كدة وسرحانة وانا بكلمها وهي لسة في حضني قولت بس اضرب عالحديد وهو سخن.
قومت قايلها بصوت واطي جنب ودانها وعلشان تصدقي كمان اهو وابتديت ابوسها تاني في خدها قريب من شفايفها وامشي بشفايفي وانا ببوسها لحد ما وصلت لرقبتها وهي مش بتعمل حاجه غير انها حضناني ومغمضة عنيها وانا شغال بوس في رقبتها ولحس كمان وورا ودانها لقيت ابتدي صوتها يطلع بالعافية وبتقولي انت بتعمل ايه كفاية ارجوك وانا مش سأل فيها وهي تقولي انا اكبر من امك وانا اقولها انتي اللي بتمناها من زمان وايدي بتمشي علي جسمها لحد ما وصلت لبزها الشمال وبقيت امسكة بالراحة وامشي بصوابعي عليه وحلمتها باينة جدا من الجلابية اللي لابساها وبقيت اعصر الحلمة بالراحة وهي كل اللي عليها انها بتقول انا اكبر من امك كفاية وانا مش راحم رقبتها ولا بزها .
لقيتها بتقولي انا مش قادر اقف رجلي مش شايلاني وفعلا كان جسمها ساب خالص وبقيت ساندها بالعافية لحد ما قعدت بيها عالكنبة ومش سايبها وكل ما احاول ابوسها من شفايفها تبعد وشها بعيد عني بس سايبة نفسها خالص .
ابتديت افكلها زراير الجلبية بالراحة ودخلت ايدي مسكت بزها وكان طري اوى وكبير وحلمتها اكبر من عقلة الصابع وبقيت اقرص الحلمة بالراحة وانا بحاول ابوس شفايفها وفعلا اتمكنت من شفايفها طلعت مبتعرفش تبوس 😅 .
بس انا فضلت ابوس وامص شفايفها وبلعب في بزها وهي مغمضة عينها ونفسها حاسة بيدخل جوة رئتي.
حاولت احرر بزها من الجلبية وهي كانت ابتدت تتجاوب معايا في البوس وبقت بتبوس خدي ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح اطلعلك صدري قولتلها ياريت لقتها طلعت بزها حاجه كدة تملي العين بقيت ابوس والحس بزها وهي بتلعب في شعري ورقبتي لحد ما وصلت للحلمة وبقيت الحسها وارضع منها واعضها علي خفيف وهي بصوتها المبحوح بتقولي ارضع كمان ارضع اوى كان نفسي ارضعك وانت صغير وانا شغال رضاعة ومص وزبي دة كان خلاص هايفرتك الشورت اللي لابسة قومت بحركة سريعة كدة ولسة بزها في بقي منزل الشورت والبوكسر وزبي اتحرر قومت ماسك ايديها وحطتها عليه وهي فعلا مسكتة وبس ومش بتعمل اي حاجه بقيت امسك ايديها احركها علي زي رايح جاي وهي فعلا متجاوبة معايا وبتعمل زي ما بخليها تعمل وفي الوقت دة بقيت اشد جلبيتها علشان ارفعها بس هي مريحة عالكنبة وجسمها تقيل ومش عارف ارفعلها الجلبية قومت سايب بزها وقولتلها قومي كدة علشان اقلعك الجلبية لقتها بتقولي لا مش هاينفع وهي لسة ماسكة زبي وبتلعب فيه قولتلها ليه قالتلي انها عمر ما حد شاف جسمها حتي جوزها كان يدوب بينكها والدنيا ضلمة وهي بترفع جلبيتها شوية وتنزل الكلوت ( قالتلي الكلوت ) وهو يدخل زبة وخلاص حتي اللعب في بزها دة اول مرة تجربة قولتلها طب مش قولتلك هاعوضك وكمان انتي عجبك مصي لبزك قالتي اه اوى بس مش قادرة اكشفلك جسمي وكمان انت فاجأتني وانا مش عاملة حسابي يعني ففهمت انها عايزة تشيل شعر كسها ومكسوفة اشوفة وهو كدة.
عملت نفسي زعلت شوية وعملت نفسي اني هاقوم واسيبها لقيتها ماسكة في زبي اوي وايديها التاني ماسكة في كتفي ومش عايزاني اقوم وقالتلي متزعلش مني انا هاعملك كل اللي انت عايزة بس متبعدش عني انا ما صدقت الاقي حد يهتم بيا انت تعرف انا بقالي سنين كتير جدا جوزي منامش معايا من قبل حتي ما يموت بكتير بسبب مرضة وانا كنت نسيت المواضيع دي بس انت صحيتها تاني فيا.
قولتلها طب يلا اقلعي الجلبية علشان نفسي اشوف جسمك من زمان اوى لقيتها بتقلع الجلبية وهي بتقولي بصوت واطي مانا قدامك من زمان جاي دلوقتي بعد ما بقي سني ٦٠ سنة قولتلها ماهو انا كنت صغير ومش عارف اي حاجه.
وقلعت وبقت بالاندر والبرا وشوفت فعلا كسها من تحت الاندر حاجه جبلي كدة وانا مكدبتش خبر في ثانية كنت من غير هدوم .
وهي قاعدة وانا واقف قدامها وزبري قدام وشها وهي زي ما يكون مش متعودة غير علي انها تنام وجوزها ينام فوقها وخلاص لانها نامت علي ضهرها عالكنبة ومستنية مني اطلع فوقها بس انا روحت بزبي علي بوقها وقولتها يلا بقي عايزك تمصيه شوية قالتلي يعني ايه قولتلها حطيه في بوقك قالتلي ايه القرف دة لا طبعا مش هاعرف قولتلها مش قرف صدقيني وبعدين هو انتي مش قولتي هاتعمليلي اللي عايزة قالتلي اه بس انا معملتش دة قبل كدة ومش بعرف بيتعمل ازاي قولتلها طلعي لسانك والحسية زي المصاصة كدة فعلا طلعت لسانها وبقيت انا رايح جاي بزبي علي لسانها وهي مش حاسسها مستمتعة اصلا بس اهي بتريحني قومت مطلع البز التاني من البرا وبقيت العب في الاتنين مع بعض وسايبلها زبي تلحس فيه قامت قالتلي كفاية انا مش عايزة الحس تاني قولتلها بس انا عايز الحس قالتلي بزي قولتلها كسك قالتلي ازاي قمت ابتديت اشد الاندر لتحت وهي بتحاول انها تمنعني علشان مشفش كسها بس قدرت اشدة شوية حلوين وكان فعلا في شعر طويل بس مش كتير عند كسها قومت نازل بشفايفي علطول وبقيت ابوس كسها وهي مستغربة من اللي بيحصل بس مستمتعة بالاحساس كسها عالرغم من الشعر ومن سنها بس كان نضيف جدا وليه ريحة نفاذة كدة بس مستمتع بيه وبقيت ابوس والحس كسها ولاول مرة احس بيها جسمها بيتهز علي خفيف كدة وبقيت الحس كسها وزنبورها الكبير جدا وهي تئن وتتوجع وايديها الاتنين علي راسي وماسكة شعري وانا بنزلها الاندر لحد ما قلعتها خالص وهي بقت تقول كلام مش مفهوم وتوحوح ااااااااه مش قادرة اعمل اكتر انا مراتك انت وانت راجلي علشان خاطري دخلة مش قادرة وانا مستمتع جدا بصوتها وكلامها وبقت تتعدل وتنام تاني عايزة تقوم ومش عارفة وبقت زي المجنونة تقولي مش قادرة عايزة اقوم يلا دخلة وتشد شعري جامد اوى وبعدين لقتها ريحت كدة وكسها بقي جايب افرازات بالهبل وعرفت انها جابت وبقت تتكلم بصوت يكاد يكون مش مسموع وتقولي ابوس ايدك دخلة مش قادرة وانا شغال لحس ومص في كسها وزنبورها وايدي ماسكة بزها وبقرص الحلمة وحسيت اني انا كمان عايز ادخلة قومت معدول عليها وفاتح رجلها اوى وابتديت امشي زوبري علي كسها من برة وادعك زنبورها بزبري وهي في دنيا تاني عمالة تتحرك معايا ودراعها علي وشها والدراع التاني رافعاه لفوق وكل اللي بتقولة اممممم دخلة دخلة يلا ريحني قومت ابتديت ادخل زبري وهي عمالة تزق نفسها ناحيتي علشان يدخل كلة وانا مش عايز ادخلة مرة واحدة علشان فعلا كسها كان ضيق شوية علي الرغم من سنها بس مع حركاتها وكلامها قومت مدخلة كلة وسمعت منها ااااااااااااااه هزت الشقة والعمارة كلها وبقيت انيك فيها وهي ااااااااااه دخلة اوى اعمل اكتر بقيت اقولها اسمها نيكني اكتر وهي قالتها من غير اعتراض نيكني اكتر نيكني اوى نيك مراتك وانا شغال نيك وقالتلي ارضع من بزاز مراتك قولتلها انتي مراتي ولبوتي وشرموطتي لقتها بتقول ارضع بزاز لبوتك ارضع بزاز شرموطتك ارضع يا جوزي ارضع ياراجلي وبقيت نايم فوقها وبرزع في كسها وماسك بزها مقطعة رضاعة ومص وهي حضناني اوى وعمالة تقول ارضع ونيك اوى بتاعك حلو اوى قومت بقيت ابوس والحس رقبتها وقولتلها اسمة زبر يا لبوة وفعلا كنت كل ما اشتمها احسها سخنت اكتر وبقت تقول زبرك حلو اوى قولتلها كسك احلي يا شرموطة قالتلي نيك كس شرموطتك بزبرك الكبير يا حبيبي قومت مخرج زبي من كسها وقولتلها قومي يا لبوة قالتلي هاتعمل ايه وقامت وخليتها عملت وضع الدوجي وهي مش فاهمة حاجه قومت نزلت وقعدت الحس كسها من ورا وخرم طيزها لقيتها اترعشت وقالتلي انت بتعمل ايه قولتلها بشرمطك يا لبوة قالتلي ايوة خليني شرموطتك ولبوتك ومتناكتك قولتلها هادخلة في طيزك قالتلي هاخليك تعمل كل اللي عايزة بس شبع كسي ابوس ايدك ودخلته تاني في كسها في وضع الدوجي وبقيت انيك واضربها علي طيزها وهي تتحرك معايا وتصوت بصوت واطي اااااااه حلو اوى زوبرك حلو اوى وفعلا فضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني خلاص هاجيب قولتلها هاجيب قالتلي هات جوة كسي املي كسي . كسي مشتاق اوى للبن السخن وفعلا جبت جوة كسها كمية كبيرة جدا ولقتها بتقولي خليه زبرك جوة كسي متخرجوش وابتدت تريح جسمها عالكنبة وهي علي بطنها وبتقولي نام علياوخليه جوة لحد ما خرج لوحدة ودي كانت اول نيكة ليا معاها ولو عايزني اكلمك قصتي معاها واحكيلكم قصصي التانية ياريت تقولولي

كنا وقفنا في الجزء اللي فات عند اني بعد ما جبت في كسها وارتاحت علي بطنها وانا فوقها زبي خرج من كسها بعد ما ابتدي يرتخي وفضلت ابوسها بوسات رومانسية علي خدها ورقبتها وهي ساكتة خالص ومغمضة عنيها زي اللي نايمة او متخدرة .
طبعا قومت من فوقها علشان تعرف تاخد راحتها وبقيت قاعد عالارض جنب الكنبة وصوابعي بلعب فيشعرها وابتدت هي تتكلم ومقالتش غير يلا قوم البس وروح شقتكم علشان محدش يقلق عليك .
قولتلها مانا صايع طول اليوم ومحدش هايسال اصلا 🤣
قالتلي معلش يلا قوم وانا هارتاح شوية واقوم اعمل اكل وتعالا اتغدي معايا انهاردة.
قومت لبست وبوستها بوسة طويلة اوى في شفايفها وهي علي وضعها وخرجت روحت شقتنا .
امي قالتلي كنت فين كل دة قولتلها كنت عند خالتي في الشقة اللي قدامنا وكانت بتشتكيلي من عيالها وانهم محدش بيسأل عليها وطيبت خاطرها بكلمتين 😅
امي قالتلي كويس هي ملهاش حد دلوقتي وعلطول بتقول بيبو دة ابني قولتلها ماهي بتقولي كدة .
المهم امي قالتلي يبقي خد بالك منها ومن طلبتها علشان هي مبقتش تقدر تعمل كل حاجه لوحدها وصحتها علي قدها قولتلها عندك حق يا امي 😅
قولتلها انا داخل اخد دش واريح شوية قالتلي طب خد دش والبس علشان رايحين كلنا عند عمك .
قولتلها ليه خير مالة؟
قالتلي مفيش تعبان شوية وكلمت مرات عمك امبارح واتفقت معاها نروح نقضي اليوم معاهم .
قولتلها بصي انا مليش في الجو دة روحوا انتوا وانا هاستني هنا .
قالتلي طب هاتتغدي ايه.
قولتلها هابقي اسنكح ( يعتي اغتت ) علي خالتي واشوفها عاملة اكل ايه واتغدي معاها 😅
قالتلي خلاص ماشي .
دخلت اخدت الدش وخرجت دخلت الاوضة بتاعتي ونمت شوية وصحيت بعدها بساعتين تقريبا قولت اروح اشوف جارتي روحت ورنيت الجرس وخبطت ومحدش فتح قعدت ارن الجرس كذا مرة ومفيش اي حس .
انا قلقت 😅.
جيت راجع علي شقتنا ودماغي تودي وتجيب يا تري هي زعلانة مني ولا حصلها حاجه ولا ايه.
لقيت الباب بيتفتح نص فتحة كدة وهي خارجة براسها وعلي راسها فوطة وشكلها كانت في الحمام.
رجعتلها قولتلها كنتي فين كل دة قالتلي كنت باخد دش قولتلها طب تحبي اجي ادعكلك ضهرك بضحك .
قالتلي اتلم امك تاخذ بالها .
قولتلها امي واخواتي راحوا عند عمي وانا قولت اجي اقعد معاكي قالتلي تعالا .
دخلت ويارتني ما دخلت .
لقيتها مش لابسة حاجه ولافة بشكير علي جسمها ونص صدرها باين من فوق وفخادها لحد قبل كسها من تحت.
قومت مسكت ايديها ولفيتها كدة وانا بقولها ايه الحلاوة دي .
قالتلي انت اللي نفسك حلوة بس .....يخليك ليا.
جيت ابوسها لقيتها بتقولي لا استني بعد الغدا علشان انا عملالك اكلة هاتاكل صوابعك وراها.
قالتلي انا داخلة البس وهاخرج ابتدي طبخ علطول قولتلها مفيش لبس انتي هاتفضلي طول اليوم انهاردة من غير لبس وكنت شديت البشكير من علي جسمها .
قالتلي اخص عليك وكانت بتحاول تداري بزازها وكسها اللي شالت شعرة كلة ولقيت جسمها كلة بيلمع قدامي .
حاولت تروح اوضتها علشان تلبس وانا حلفت عليها مش هاتلبس حاجه وهاتفضل طول اليوم معايا من غير هدوم ..
قالتلي طب خلاص هالبس قميص نوم عاللحم بس واسرح شعري .
قولتلها ماشي.
دخلت ولبست قميص نوم ستيناتي شوية من بتوع التاس الكبيرة دي وسرحت شعرها وجت بس كان شكلها فعلا عروسة في يوم صباحيتها .
دخلت معاها المطبخ قال يعني علشان اساعدها ووقفت وراها وحضنتها لقيتها بتقولي انا كدة مش هاعرف اعمل حاجه وخدتني من ايدي قعدتني في الصالة وقالتلي انت تقعد هنا يا راجلي وسيدي وتاج راسي وانا هاعمل الاكل بسرعة واجيلك اكلك بإيدي .
فضلت قاعد اتفرج عالتلفزيون لحد ما خلصت وحطت الاكل عالسفرة وقالتلي يلا يا حبيبي.
اكلتني بإيديها وفضلنا نهزر عالاكل وقامت شالت الاكل وغسلنا ايدينا قومت واخدها من ايديها علطول ودخلت بيها علي اوضة النوم وهي عمالة تضحك ووشها احمر من كتر الكسوف فعلا .
قلعت هدومي وقلعتها هدومها من غير اي مقاومة .
واخدتها في حضني ولقتها هي اللي اخدت المبادرة المرة دي وقعدت تبوس صدري وايديها ماسكة زبي وبتلعب فيه وايدي ماسكة بزها والايد التانية ببعصها بيها.
ابتدت تقولي بحبك اوى انا ملكك ومراتك تعمل فيا كل اللي نفسك فيه وحاطة راسها علي صدري زي اتنين حبيبة .
رفعت راسها وابتديت ابوس شفايفها وامصها ولساني بيدور علي لسانها .
وبعدين نزلت علي بزها علطول علشان امصة لقيتها بتقولي تعالا عالسرير احسن.
طلعت هي ريحت عالسرير وانا طلعت معاها لقتها بتقولي بوسني هنا وبتشاور علي رقبتها .
قالتلي البوسة دي تعبتني اوى .
انا مكدبتش خبر وابتديت ابوس رقبتها وهي كمان بقت حضناني وبتبوس رقبتي وصوابعي بتعصر حلمتها لقتها بتقولي بالراحة عليا علشان بتوجعني .
فضلت ابوس والحس رقبتها شوية ونزلت علي بزازها اللي مجنناني رضلعة ومص وهي كانت ساحت خالص وبتزوم واهاتها مالية الاوضة.
نزلت بشفايفي لتحت لحد ما وصلت لكسها لقتها مسكتني وقالتلي انا اللي عاوزة الحس زبك دلوقتي علشان ابسطك قولتلها بسيطة نلحس لبعض قالتلي ازاي خدتها فوق مني عكس بعض في وضع 69.
وهي مستغربة من الوضع بس ابتدت تمسك زبي وتلحس وتمص فيه وانا شغال مص في زنبورها ولحس في كسها وبمشي بلساني من كسها لحد خرم طيزها وارجع تاني وهي كل ما اعمل الحركة دي تئن اكتر وجسمها يترعش اكتر .
لحد ما لقيتها بتقفل فخادها علي راسي وبتحرك وسطها التحتاني جامد اوى علي بوقي وعمالة تصرخ بصوت واطي اااااااه مش قادرة ااااااااااه وبعديها هديت شوية وطعم افرازاتها كان رهيب بجد .
قومتها من عليا وحاولت اخليها تقعد علي زبي بس هي معرفتش تتعامل علشان جسمها ولياقتها مش مساعدينها 🤣.
قومت خدتها تحتي ورفعت رجليها علي كتفي وابتديت اخبط علي كسها بزبي ومعرفش ليه في وقتها قررت اني انيك طيزها وهي ممانعتش بس حاولت ادخلة في الوضع دة خرمها كان ضيق اوى وهي قالتلي انها مجربتش الموضوع دة قبل كدة وكمان مكنش في اي كريم جنبي قومت اتغظت ودخلتة في كسها مرة واحدة حسيت ان الشارع كلة سمع صوتها وهي بتتوجع قومت حاطط شفايفي علي شفايفها علشان صوتها كان عالي بجد وفضلت انيك فيها وانا ببوس وبمص شفايفها وهي بقت تخربش في ضهري وعينيها مبرقة اوى .
سبت شفايفها وابتديت ابوس رقبتها لقتها انسجمت اوي وصوتها بقي كلة محن نيكني اوى يا حبيبي نيك كسي الجعان نيك شرموطتك ولبوتك.
وبيضاني بقت تخبط فيها من كتر الرزع وصوت السرير نفسة عالي اوى .
وهي بتزووم تاني وتشخر وتقولي مش قادرة مش قادرة هاموت بحبك اوى وحسيت كأني بنيك في ازازة مية نار افرازاتها كانت حامية اوى المرة دي .وجسمها ريح تاني خرجت زبي من كسها ونمت جنبها علشان تاخد نفسها وبقيت ابوسها بالراحة وواخدها في حضني كدة وهي جسمها جمرة نار وبتتهز كل لحظة هزات خفيفة كدة .
لقتها فتحت عنيها وبتقولي بصوت مبحوح انت عملت فيا ايه .
قولتلها متعتك قالتلي دانا مكنتش متجوزة .
قولتلها نفسي انيكك من ورا اوى قالتلي انا ملكك اعمل كل اللي نفسك فيه.
قولتلها عايز كريم او زيت شعر او حاجه تسهل الدخول قالتلي ينفع فازلين شعر قولتلها طبعا قامت شاورت عليه عالتسريحة قومت جبته وهي لسة جثة هامدة عالسرير خليتها اتعدلت وحطيت مخدة تحت وسطها ونيمتها علي بطنها علشان طيزها تبقي مرفوعة وابتديت الاول الحس خرمها علشان تحس بشهوة في طيزها وفعلا كانت بتئن علي خفيف وحطيت كمية فازلين علي صباعي الكبير وابتديت ادهن خرمها بصباعي واحاول ادخلة وهي تئن وتقولي بالراحة بيوجع وانا بدخل صباعي بالراحة واخرجة وبقيت ممدد جنبها وصباعي في طيزها وابوس شفايفها علشان تتعود علي صباعي في طيزها شوية وبقت هي بتحرك طيزها مع صباعي قومت مخرجة خالص بالراحة قالتلي سيبة شوية حلو اوى قولتلها هادخل زبي هي كان باين عليها الخوف بس متكلمتش .
دهنت زبي وجيت من وراها وقولتلها ارفي طيزك شوية ورفعتها وابتديت احط زبي علي خرمها وبقيت ازقة بالراحة وهي من خوفها بتنزل بطيزها بتحت وانا اضغط اكتر لحد ما بقت نايمة خالص وانا راس زبي بتدخل في خرمها الضيق وهي ابتدت تمسك ف الملاية جامد وتصرخ بصوت مبحوح كدة وانا كنت دخلت راس زبي خلاص وهي مش قادرة عمالة تعض في المخدة شوية وشوية تقولي مش قادرة وانا ابتديت ادخلة اكتر واكتر وهي بقت خلاص علي آخرها وبتقولي هاموت مش قادرة قولتلها هاتتعودي علية يا حبيبتي وبقيت ابوس رقبتها من ورا وزبي بيزفلط اكتر في طيزها علشان الفازلين لحد ما دخل كلة وانا نايم علي ضهرها وببوس رقبتها وايدي بقت تحت جسمها بلعب في كسها وبزها علشان تنسي الوجع شوية وفضلت كدة شوية وهي بتئن وتئن لحد ما لقيتها لوحد ابتدت تحرك وسطها من تحت وابتديت انا اتحرك معاها وادخل زبي واسحبة بالراحة وهي اوه ااااااه قولتلها تحبي اخرجة قالتلي لا وجع حلو اوى ااااااااااه وانا عمال انيك في طيزها وهي تئن اكتر وتقولي نيك طيزي و نيك كسي انت خلتني شرموطتك يا حبيبي انا لبوتك اااااااااه نيييييييك .
حسيت اني فعلا نايم مع شرموطة وطيزها كانت بتترج جامد اوى وانا بنيكها لقيتها بتقولي انا بجيب اااااااااه نيك اوى وبقيت انيك اجمد وهي حاسس بيها بتجيب من صوتها وانا كمان بقيت اجيب لبني في طيزها وهي بقت توحوح وتقولي لبنك سخن مولع في طيزي وانا اقولها انا هاشبع كسك وطيزك بلبني لحد ما خلصت وقالتلي برضو متخرجوش دلوقتي سيبة يخرج لوحدة لما يرتاح​
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل