غير متصل
قصتي .... أكتشفت متعتة الدياثة مع زوجتي مها
انا رامي انسان عادي مهتم بعملي وعائلتي لم يكن هناك شيء يشعلني علاقاتي مع اصدقائي جيده ولي صديق مميز اسمه أحمد وهو يختلف عني بأنه على علاقات كثيره مع النساء وأعرف انه فحل فكل اهتمامه في الجنس واصطياد النساء وممارسة الجنس معهن سافر احمد الى الخليج للعمل وبقينا على تواصل ويحكي لي دائما عن مغامراته النسائية وباستمرار
اصبح وأمسي كل يوم على طلب اهلي ان اتزوج وانا اتهرب ولكن في يوم قالت لي الوالده شفتلك عروس تجنن حلوه وبنت ناس محترمين ومحافظين يلا البس كويس نروح نشوفها بعد تردد ذهبنا الى بيت اهل العروس استقبلونا بشكل جيد وشوفت العروس فعلا بنت جميلة ومحتشمه ومؤدبة جدا في حديثها أعجبت بها أنها (( مها )) ..... تم الزواج بسرعة وكانت ليلة الدخلة مثل ألف ليلة وليلة مارسنا فيها متعة الجنس بكل اشكالها وكانت ((مها )) في قمة المتعة فهي من النساء التي تعشق الجنس ..... توالت ألأيام ونحن نعيش حياة طبيعية كلها حب وعشق وجنس
في أحد ألأيام طلبت مني زوجتي مها الذهاب لشراء بعض الملابس دخلنا محل لبيع الملابس وكان البائع شاب وسيم وأنيق في الثلاثين من العمر وكعادة البائعين بدأ يعرض البضاعة لزوجتي وهو يتفحص جسمها بعينيه يكاد يأكلها وبكلامه المعسول ونظراته الشهوانية شعرت ان زوجتي تبادله الابتسامات والكلام الرقيق وهو يتنقل من زاويه لأخرى كان يحتك بزوجتي لان المكان ضيق
احساس غريب اصابني لم اشعر به من قبل احساس فيه متعة وانا ارى هذا الشاب يلتصق بزوجتي من كل جانب ويظهر زبه المنتصب تحت ملابسه نظرت لوجهة زوجتي (( مها) الذي اصبح ألأحمرار ظاهرا عليه ابتعدت قليلا وعملت نفسي مش شايف واختلس النظر فقد تمادى في تحرشه ليقف خلفها ملتصقا في طيزها وشعرت بزبي ينتصب متعة وشهوة
عدنا للبيت اقتربت من زوجتي وانا في قمة الشهوة ووضع يدي على كسها وكان غارق بماء شهوتها ومارسنا الجنس بشهوة ومتعة كبيره وكانت زوجتي في قمة الهيجان وكانت توحوح بطريقة لم اعهدها من قبل ومارسنا اكثر من مره بمتعه كبيره
في اليوم التالي رجعت من الشغل فكانت زوجتي تلبس ملابس الخروج وعند وصولي قالت لي ان بعض الملابس التي اشترتها تريد ان تبدلها فشعرت انها تريد ان تذهب لنفس المحل لترى الشاب لا اعرف ماذا حصل لي فرحت فرحا كبيرا وقلت لها هيا بنا فقالت الغداء جاهز تعال كل كل الاول فقلت لها مش جوعان بس نرجع يلا نروح نبدل الملابس وصلنا المحل وكان الشاب مرحبا بنا وقال طلبات المدام أوامر وصار يعرض البضاعه كاليوم السابق وبنفس الحركات ولكن انا ابتعدت اكتر واشوف بوضوح حركاته وتحرشه بزوجتي ولكن بشكل اكبر كان يقف بجانبها وزبه يحك في فخدها نظرت لي زوجتي ابتسمت لها فطمئنت اكثر
خرجنا من المحل وقلت لزوجتي بلاش نركب تكسي خلينا نركب الاتوبيس كان الاتوبيس مزدحم كنت اقف خلفها وكان شاب يقف بجانبي وانا اشوف يده تتحسس زوجتي ابتعدت قليلا التصق فيها وزبه بين فلقات طيزها وانا في قمة المتعة نظرت لي زوجتي ابتسمنا لبعض وهي تحرك طيزها ليحتك الزب اكثر
نزلنا من الاتوبيس ونحن نمسك بأيدي بعض بحب وعشق وقالت لي زوجتي الاتوبيس كان زحمه كتير لم اقل شيء بس ضغط على ايدها بالموافقه على ماتقول
هذه الحركات والتحرشات قلبت حياتنا الجنسية بشكل كبير واصبحنا نعيش في متعة لم تكون موجوده من قبل وصرت اطلب من زوجتي ان تلبس لبس أكثر تحرر حتى عندما يزورني اصدقائي كانت تستقبلهم بترحاب وهي تلبس ملابس يظهر لحمها الطري واستمتع وانا اشاهد عيون اصدقائي تأكل لحمها في لم تعد (( مها )) المحافظة الخجوله
رن تلفوني كان رقم غريب
أنا- الووووو مين معايا
؟؟_ مش عارفني يارامي
أنا – صوتك مش غريب مين حضرتك ؟؟
؟؟ _ أنا احمد يارامي
أنا _ اهلا أحمد انت رجعت من السفر
أحمد _ ايوه عايز اشوفك انت فين
أنا _ انا في البيت تعال انا مشتاقلق
أحمد _ احلا انا في الطريق
أنا – اهلا في الحضن يا احمد وحشتني
أحمد _ ايه انت تجوزت من ورايا
أنا – اه اتجوزت ولا زيك ياصايع
أحمد _ ان شاء **** تكون مراتك مزه متكنش تخميت لاني عارفك
أنا – مزه وست المزز هلا اخليها تيجي تتعرف عليها
مراتي ((مها )) لبست ملابس متحرره خالص ودخلت علينا
أنا – ده العروسه بتاعتي يا احمد اسمها مها
صديقي بحلق عيونه وفتح بؤه مذهول
أحمد _ اهلا مدام مها ايه الحلاوه ده وبصلي مراتك قمر يارامي
أنا – طبعا قمر واحلى من القمر
مها_ اهلا يا احمد شرفتنا رامي كلمني عنك كتير
أحمد _ الشرف لي يا مدام مها
أنا – بلاش حكاية مدام بلاش رسميات
أحمد _ يابختك ياعم انت كده بقيت صح 100% يارامي
== انا كنت كلمت مراتي عن المغامرات النسائية لصديقي أحمد ==
كملنا السهره دردشه وكلام ذكريات بس عيون احمد منزلتش عن مراتي وكل شويه يكلمها ويتغزل في جمالها وانا مبسوط
قبل ما يخرج أحمد عزمنا تاني يوم على سهرة خارج البيت
تاني لبست مراتي فستان سهره مفتوح عن الجنبين يظهر نص وراكها وصدره مفتوح وحسيت بزازها حطنت بره وميك اب مثير وشعر زي الحرير نازل على كتافها وذرعانها العريانه
اجا احمد ركبنا معاه ورحنا على كازينو محترم
قعدنا نشرب وندردش والموسيقى هادئة والجو رومنسي
واحمد يهزر مع مراتي ويتكلمو وانا شايف رجله تحك في رجل مراتي واحيانا ايدو تنزل تحت الطاوله اكيد بيحسس على لحم مراتي وانا عامل نفسي مش شايف
موسيقى رومنسية واجواء اكثر رومنسية طلب احمد من زوجتي ان ترقص معاه نظرت زوجتي لي ابتسمت لها بالموافقه
احمد وضع يده على خاصرة زوجتي مها يدها على كتفه حركات بطيئة احمد يسحب زوجتي اكثر لحضنه يده تداعب ظهر زوجتي يتهامسون لا اسمع شبئا اقترب احمد اصبح ملتسقا بجسد زوجتي دعاء زبه المنتصب يحك في كسها وهي تلتصق اكتر يتهامسون يضحكون زوجتي تنظر باتجاهي مبتسمه انا جسدي يرتعش متعه اوووووووو زوجتي امامي في حضن صديقي متعتي تزداد ارغب بأن اشاهد اكثر من هذا
احساس مجنون ممتع اسأل نفسي (( هل انا ديوث )) لا لا لا انها متعة فقط
اتخيل زوجتي مها عارية في حضن صديقي أأأأأأوووووووو ينتابني شعور مثير
اااااااه اتمنى انني مستمتع بهذه الفكره
جلس احمد وبجواره مها وهم يتحدثون ويضحكون وانا شارد في خيالي
أحمد – مالك يارامي في ايه ساكت
أنا – دماغي بتلف من كتر الشرب يااحمد انا مش متعود اشرب
أحمد – انت سكرت يارامي
أنا _ اه دماغي تلف يا احمد خلينا نروح البيت نكمل السهره في البيت احسن
نظر احمد لزوجتي مبتسما وقال يلا نروح البيت
دخلنا البيت عملت نفسي سكران ارتميت على الكنبه اغمضت عيوني جلس احمد وجلست زوجتي بجانبه اتلصص عليهم واحمد يحضن مها ويقبلها من شفتيها وانا اعمل صوت شخير متظاهرا بالنوم
اخرج احمد صدر زوجتي وهو يلتهمه وياكل حلماتها وهي توحوح رفع فستانها لتظهر اوراكها الناعمه نزل احمد على الارض فتح ارجل زوجتي بفمه يعضعض كس زوجتي ازاح الاندر ولسانه يلحس اشفار كس زوجتي مها
وهي تمسك براسه وتشد وتضغط على كسها
اسمع كل شهقاتها وانينها واسمع صوت لسان احمد وهو يلحس كس زوجتي
اخرج احمد زبه المنتصب يا يا يا وووووااااااوووووو صوت زوجتي وهي تقول بتاعك كبير اوي اكبر من بتاعو
مها قلعت الكيلوت وهي تمص زب احمد
جلس احمد وقفت زوجتي مها وجلست على زب احمد شهقت اااي ااايي فشختني يا احمد
احمد - انت لسه شوفتي حاجه يا متناكه انا هري كسك نيك
مها – انا بعشق النيك يا احمد انا منتاكتك وشرموطتك نيكني متعني
احمد – حنيكك في حضن جوزك المعرص وخليك تحسي بمتعة الشرمطه يا منتاكه
؟؟؟؟؟ انا جسمي يرتعش وانا اسمع الكلام متعة مجنونه لم احس بها من قبل ؟؟؟؟؟
كلمات لم اسمعها من قبل تثير شهوتي وتشبع رغبتي نعم انا ألأن ديوث ديوث ديوث احمد يهتك عرضي امامي يدنس لحم زوجتي بزبه الفحل يشق لحم كس زوجتي حبيبتي هذه الزوجة التي كانت شريفة مؤدبة انا اوصلتها لان تكون شرموطه برغبتي نعم ديوث ومعرص انا رامي الذي يتمتع بشرمطة زوجته
مها _ تعال يا احمد على السرير
احمد _ يلا يا منتاكه انيكك على سرير زوجك رامي
احمد – اقلعي كل حاجه يامنتاكه
مها _ حاضر يافحلي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا اكاد يغمى عليه وانا اشوف مراتي تقلع كل هدومها واحمد ياكل لحمها يركبها زبه مغروز في اعماق كسها وهو ينهز بها كانه راكب فرس وزبه يخرج ويدخل في كسها بسرعه وهي تتلوى كثعبان تحت ضربات زبه الصلب وانا ارتعش شهوة ومتعة
تتسارع ضربات زب احمد في كس زوجتي مها وعرقة يتصصب على جسدها وهي ترتعش وتصرخ نيكني كمان كمان كمان زبك لذيذ احلى من زب جوزي نيكني يا احمد احمد بجنون ينيك ومراتي ترتعش تشنج جسم احمد ارتعش ضغط بكل قوة زبه في كس زوجتي مها ارتعشت زوجتي لفت ساقيها على ظهره حضنها بقوة لحظات سحب زبه من كس مراتي شوفت لبن احمد ينساب من بين اشفار كس زوجتي لبن كثير لوث فراشي مسك قميص بيجامتي ومسح زبه ولبس هدومه وودع زوجتي بقبله وهم يقفون عند الباب خرج احمد
جائت زوجتي عندي
مها _ قوم يارامي قرب الصبح يطلع كفاية نوم
انا _ افتح عيوني كأنني نائم نعم حبيبتي في ايه
مها _ يلا قوم استحمى واشرب قهوة علشان تصحصح
انا – حاضر حبيبتي
استحميت كانت زوجتي على السرير قالتي انا تعبانه عايزه انام
أنا – متى احمد خرج
مها – وصلنا البيت وخرج
انا – اه انا اسف ياحبيبتي بس ميكونش احمد زعل علشان انا نمت
مها – لا ده صاحبك ويحبك مش حيزعل منك
اقتربت من زوجتي احسس على جسمها الفاجر
نزلت لكسها شميت رائحة لبن زب احمد لحست جن جنوني من الشهوة نكت مها اجمل نيك
لم اتمالك نفسي حينما دخل زبي في كس مها وحسيت زبي غرقان في لبن زب احمد قذفت لبني في جنون في كس زوجتي
انا رامي انسان عادي مهتم بعملي وعائلتي لم يكن هناك شيء يشعلني علاقاتي مع اصدقائي جيده ولي صديق مميز اسمه أحمد وهو يختلف عني بأنه على علاقات كثيره مع النساء وأعرف انه فحل فكل اهتمامه في الجنس واصطياد النساء وممارسة الجنس معهن سافر احمد الى الخليج للعمل وبقينا على تواصل ويحكي لي دائما عن مغامراته النسائية وباستمرار
اصبح وأمسي كل يوم على طلب اهلي ان اتزوج وانا اتهرب ولكن في يوم قالت لي الوالده شفتلك عروس تجنن حلوه وبنت ناس محترمين ومحافظين يلا البس كويس نروح نشوفها بعد تردد ذهبنا الى بيت اهل العروس استقبلونا بشكل جيد وشوفت العروس فعلا بنت جميلة ومحتشمه ومؤدبة جدا في حديثها أعجبت بها أنها (( مها )) ..... تم الزواج بسرعة وكانت ليلة الدخلة مثل ألف ليلة وليلة مارسنا فيها متعة الجنس بكل اشكالها وكانت ((مها )) في قمة المتعة فهي من النساء التي تعشق الجنس ..... توالت ألأيام ونحن نعيش حياة طبيعية كلها حب وعشق وجنس
في أحد ألأيام طلبت مني زوجتي مها الذهاب لشراء بعض الملابس دخلنا محل لبيع الملابس وكان البائع شاب وسيم وأنيق في الثلاثين من العمر وكعادة البائعين بدأ يعرض البضاعة لزوجتي وهو يتفحص جسمها بعينيه يكاد يأكلها وبكلامه المعسول ونظراته الشهوانية شعرت ان زوجتي تبادله الابتسامات والكلام الرقيق وهو يتنقل من زاويه لأخرى كان يحتك بزوجتي لان المكان ضيق
احساس غريب اصابني لم اشعر به من قبل احساس فيه متعة وانا ارى هذا الشاب يلتصق بزوجتي من كل جانب ويظهر زبه المنتصب تحت ملابسه نظرت لوجهة زوجتي (( مها) الذي اصبح ألأحمرار ظاهرا عليه ابتعدت قليلا وعملت نفسي مش شايف واختلس النظر فقد تمادى في تحرشه ليقف خلفها ملتصقا في طيزها وشعرت بزبي ينتصب متعة وشهوة
عدنا للبيت اقتربت من زوجتي وانا في قمة الشهوة ووضع يدي على كسها وكان غارق بماء شهوتها ومارسنا الجنس بشهوة ومتعة كبيره وكانت زوجتي في قمة الهيجان وكانت توحوح بطريقة لم اعهدها من قبل ومارسنا اكثر من مره بمتعه كبيره
في اليوم التالي رجعت من الشغل فكانت زوجتي تلبس ملابس الخروج وعند وصولي قالت لي ان بعض الملابس التي اشترتها تريد ان تبدلها فشعرت انها تريد ان تذهب لنفس المحل لترى الشاب لا اعرف ماذا حصل لي فرحت فرحا كبيرا وقلت لها هيا بنا فقالت الغداء جاهز تعال كل كل الاول فقلت لها مش جوعان بس نرجع يلا نروح نبدل الملابس وصلنا المحل وكان الشاب مرحبا بنا وقال طلبات المدام أوامر وصار يعرض البضاعه كاليوم السابق وبنفس الحركات ولكن انا ابتعدت اكتر واشوف بوضوح حركاته وتحرشه بزوجتي ولكن بشكل اكبر كان يقف بجانبها وزبه يحك في فخدها نظرت لي زوجتي ابتسمت لها فطمئنت اكثر
خرجنا من المحل وقلت لزوجتي بلاش نركب تكسي خلينا نركب الاتوبيس كان الاتوبيس مزدحم كنت اقف خلفها وكان شاب يقف بجانبي وانا اشوف يده تتحسس زوجتي ابتعدت قليلا التصق فيها وزبه بين فلقات طيزها وانا في قمة المتعة نظرت لي زوجتي ابتسمنا لبعض وهي تحرك طيزها ليحتك الزب اكثر
نزلنا من الاتوبيس ونحن نمسك بأيدي بعض بحب وعشق وقالت لي زوجتي الاتوبيس كان زحمه كتير لم اقل شيء بس ضغط على ايدها بالموافقه على ماتقول
هذه الحركات والتحرشات قلبت حياتنا الجنسية بشكل كبير واصبحنا نعيش في متعة لم تكون موجوده من قبل وصرت اطلب من زوجتي ان تلبس لبس أكثر تحرر حتى عندما يزورني اصدقائي كانت تستقبلهم بترحاب وهي تلبس ملابس يظهر لحمها الطري واستمتع وانا اشاهد عيون اصدقائي تأكل لحمها في لم تعد (( مها )) المحافظة الخجوله
رن تلفوني كان رقم غريب
أنا- الووووو مين معايا
؟؟_ مش عارفني يارامي
أنا – صوتك مش غريب مين حضرتك ؟؟
؟؟ _ أنا احمد يارامي
أنا _ اهلا أحمد انت رجعت من السفر
أحمد _ ايوه عايز اشوفك انت فين
أنا _ انا في البيت تعال انا مشتاقلق
أحمد _ احلا انا في الطريق
أنا – اهلا في الحضن يا احمد وحشتني
أحمد _ ايه انت تجوزت من ورايا
أنا – اه اتجوزت ولا زيك ياصايع
أحمد _ ان شاء **** تكون مراتك مزه متكنش تخميت لاني عارفك
أنا – مزه وست المزز هلا اخليها تيجي تتعرف عليها
مراتي ((مها )) لبست ملابس متحرره خالص ودخلت علينا
أنا – ده العروسه بتاعتي يا احمد اسمها مها
صديقي بحلق عيونه وفتح بؤه مذهول
أحمد _ اهلا مدام مها ايه الحلاوه ده وبصلي مراتك قمر يارامي
أنا – طبعا قمر واحلى من القمر
مها_ اهلا يا احمد شرفتنا رامي كلمني عنك كتير
أحمد _ الشرف لي يا مدام مها
أنا – بلاش حكاية مدام بلاش رسميات
أحمد _ يابختك ياعم انت كده بقيت صح 100% يارامي
== انا كنت كلمت مراتي عن المغامرات النسائية لصديقي أحمد ==
كملنا السهره دردشه وكلام ذكريات بس عيون احمد منزلتش عن مراتي وكل شويه يكلمها ويتغزل في جمالها وانا مبسوط
قبل ما يخرج أحمد عزمنا تاني يوم على سهرة خارج البيت
تاني لبست مراتي فستان سهره مفتوح عن الجنبين يظهر نص وراكها وصدره مفتوح وحسيت بزازها حطنت بره وميك اب مثير وشعر زي الحرير نازل على كتافها وذرعانها العريانه
اجا احمد ركبنا معاه ورحنا على كازينو محترم
قعدنا نشرب وندردش والموسيقى هادئة والجو رومنسي
واحمد يهزر مع مراتي ويتكلمو وانا شايف رجله تحك في رجل مراتي واحيانا ايدو تنزل تحت الطاوله اكيد بيحسس على لحم مراتي وانا عامل نفسي مش شايف
موسيقى رومنسية واجواء اكثر رومنسية طلب احمد من زوجتي ان ترقص معاه نظرت زوجتي لي ابتسمت لها بالموافقه
احمد وضع يده على خاصرة زوجتي مها يدها على كتفه حركات بطيئة احمد يسحب زوجتي اكثر لحضنه يده تداعب ظهر زوجتي يتهامسون لا اسمع شبئا اقترب احمد اصبح ملتسقا بجسد زوجتي دعاء زبه المنتصب يحك في كسها وهي تلتصق اكتر يتهامسون يضحكون زوجتي تنظر باتجاهي مبتسمه انا جسدي يرتعش متعه اوووووووو زوجتي امامي في حضن صديقي متعتي تزداد ارغب بأن اشاهد اكثر من هذا
احساس مجنون ممتع اسأل نفسي (( هل انا ديوث )) لا لا لا انها متعة فقط
اتخيل زوجتي مها عارية في حضن صديقي أأأأأأوووووووو ينتابني شعور مثير
اااااااه اتمنى انني مستمتع بهذه الفكره
جلس احمد وبجواره مها وهم يتحدثون ويضحكون وانا شارد في خيالي
أحمد – مالك يارامي في ايه ساكت
أنا – دماغي بتلف من كتر الشرب يااحمد انا مش متعود اشرب
أحمد – انت سكرت يارامي
أنا _ اه دماغي تلف يا احمد خلينا نروح البيت نكمل السهره في البيت احسن
نظر احمد لزوجتي مبتسما وقال يلا نروح البيت
دخلنا البيت عملت نفسي سكران ارتميت على الكنبه اغمضت عيوني جلس احمد وجلست زوجتي بجانبه اتلصص عليهم واحمد يحضن مها ويقبلها من شفتيها وانا اعمل صوت شخير متظاهرا بالنوم
اخرج احمد صدر زوجتي وهو يلتهمه وياكل حلماتها وهي توحوح رفع فستانها لتظهر اوراكها الناعمه نزل احمد على الارض فتح ارجل زوجتي بفمه يعضعض كس زوجتي ازاح الاندر ولسانه يلحس اشفار كس زوجتي مها
وهي تمسك براسه وتشد وتضغط على كسها
اسمع كل شهقاتها وانينها واسمع صوت لسان احمد وهو يلحس كس زوجتي
اخرج احمد زبه المنتصب يا يا يا وووووااااااوووووو صوت زوجتي وهي تقول بتاعك كبير اوي اكبر من بتاعو
مها قلعت الكيلوت وهي تمص زب احمد
جلس احمد وقفت زوجتي مها وجلست على زب احمد شهقت اااي ااايي فشختني يا احمد
احمد - انت لسه شوفتي حاجه يا متناكه انا هري كسك نيك
مها – انا بعشق النيك يا احمد انا منتاكتك وشرموطتك نيكني متعني
احمد – حنيكك في حضن جوزك المعرص وخليك تحسي بمتعة الشرمطه يا منتاكه
؟؟؟؟؟ انا جسمي يرتعش وانا اسمع الكلام متعة مجنونه لم احس بها من قبل ؟؟؟؟؟
كلمات لم اسمعها من قبل تثير شهوتي وتشبع رغبتي نعم انا ألأن ديوث ديوث ديوث احمد يهتك عرضي امامي يدنس لحم زوجتي بزبه الفحل يشق لحم كس زوجتي حبيبتي هذه الزوجة التي كانت شريفة مؤدبة انا اوصلتها لان تكون شرموطه برغبتي نعم ديوث ومعرص انا رامي الذي يتمتع بشرمطة زوجته
مها _ تعال يا احمد على السرير
احمد _ يلا يا منتاكه انيكك على سرير زوجك رامي
احمد – اقلعي كل حاجه يامنتاكه
مها _ حاضر يافحلي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا اكاد يغمى عليه وانا اشوف مراتي تقلع كل هدومها واحمد ياكل لحمها يركبها زبه مغروز في اعماق كسها وهو ينهز بها كانه راكب فرس وزبه يخرج ويدخل في كسها بسرعه وهي تتلوى كثعبان تحت ضربات زبه الصلب وانا ارتعش شهوة ومتعة
تتسارع ضربات زب احمد في كس زوجتي مها وعرقة يتصصب على جسدها وهي ترتعش وتصرخ نيكني كمان كمان كمان زبك لذيذ احلى من زب جوزي نيكني يا احمد احمد بجنون ينيك ومراتي ترتعش تشنج جسم احمد ارتعش ضغط بكل قوة زبه في كس زوجتي مها ارتعشت زوجتي لفت ساقيها على ظهره حضنها بقوة لحظات سحب زبه من كس مراتي شوفت لبن احمد ينساب من بين اشفار كس زوجتي لبن كثير لوث فراشي مسك قميص بيجامتي ومسح زبه ولبس هدومه وودع زوجتي بقبله وهم يقفون عند الباب خرج احمد
جائت زوجتي عندي
مها _ قوم يارامي قرب الصبح يطلع كفاية نوم
انا _ افتح عيوني كأنني نائم نعم حبيبتي في ايه
مها _ يلا قوم استحمى واشرب قهوة علشان تصحصح
انا – حاضر حبيبتي
استحميت كانت زوجتي على السرير قالتي انا تعبانه عايزه انام
أنا – متى احمد خرج
مها – وصلنا البيت وخرج
انا – اه انا اسف ياحبيبتي بس ميكونش احمد زعل علشان انا نمت
مها – لا ده صاحبك ويحبك مش حيزعل منك
اقتربت من زوجتي احسس على جسمها الفاجر
نزلت لكسها شميت رائحة لبن زب احمد لحست جن جنوني من الشهوة نكت مها اجمل نيك
لم اتمالك نفسي حينما دخل زبي في كس مها وحسيت زبي غرقان في لبن زب احمد قذفت لبني في جنون في كس زوجتي