م
مولانا العاشق
عنتيل زائر
انا امير عندي ٣٢سنه رياضي طولي ١٧٢ وزني ٧٢
قصتي بدائت لما كان عندي ٢٥سنه كنت بشتغل ف صيدليه وطلعت أدى واحده حقنه جسمها كيرفي طولها ١٥٥سم مثلا عنيها بني وشعرها اسود داكن دخلت بكل أدب وبتكلم معاها كانت لابسه بنطلون جينز لازق اوي على جسمها وتيشيرت قصير مبين الصره فا كنت بحضر الحقنه وجهزتها دخلتني اوضه النوم نزلت البنطلون وكانت لابسه تحته اندر شبك قالتلي تحب اقلعه قولتلها لا يا افندم هعرف اديلك الحقنه وانا بديلها الحقنه رقعت اه زوبري وقف وبأن ف البنطلون اعتذرتلها على أن الحقنه ممكن تكون كانت جامده قالتلي مش مشكله اخدت رقمي علشان انا اللي اطلعلها علطول وبعدين وصلتني للباب واديتني مبلغ بالنسبه للي عملته كان كبير اوي اخدته ونزلت
بقيت كل أسبوع بطلعلها لمده ٣ شهور ومكنش حصل اي حاجه بعد الشهور ما عدو قالتلي وش كده ليك ف الجنس قولتلها ازاي قالتلي بتعرف تنيك قولتلها مين مبيعرفش ينيك راحت حطت ايدها على زوبري وقالتلي انا هيجانه عليك اوي وعايزه اتناك منك مكنش عندي اي رد فعل غير اني ابوسها بوسه طويله خلت زوبري يقف ويخبط ف بطنها قالتلي مش دلوقتي انت بتخلص شغل امتى قولتلها بليل قالت تمام بليل ليك عندي مفاجئه بس لو عملتها هتفضل معايا علطول لو معملتهاش مش هتعرف تقابلني تاني
وخلي بالك ان لو حاجه طلعت من اللي حصل بينا ده انا ممكن احبسك واقول انك سرقت حاجه من عندي قولتلها لا كفايه اني ابقى معاكي
خلصت شغل وروحتلها لقيتها لابسه قميص نوم فاجر نيك مبين كل صدرها دخلت سلمت عليها وشدتني ف بوسه طويله قالتلي تعالي دخلنا جوه لقيت واحد قاعد فا اتخضيت قالتلي اقعد قعدت وقعدت جنبي لقيتها بتحط ايدها على زوبري اللي كان واقف من البوسه وقالتلي ده جوزي انا اتنفضت من مكاني قعدو يضحكو وبعدين قالتلي اقعد وفهمتني ان جوزها شاذ بس بيحب انها تتناك ادامه ولما كنت بدخل اديها الحقنه كان بيبقا واقف وبيتفرج على زوبري لما بيقف عليها واخر مره كان مستخبي ف الاوضه وبيبص من ورا الباب وجابهم لما لاقاني فاشخها بوس قعدنا نتكلم كتير اوي وزوبري وقف اكتر لقيتها قامت وبتقولي الدنيا حر اوي وقلعت القميص اووووووف على صدرها ولا علي جسمها قالتلي مش عاوز تقلع ولا ايه كان اسمها سلمي
وجوزها اسمه اسامه قالتله قوم يا اسامه قلعه فا انا اتحرجت قالي متقلقش قلعني البنطلون وانا قاعد وبعدين طلع بتاعي من البوكسر وقعد يمص فيه كان احساس ابن متناكه اول مره كنت اجربه ان واحد يمص زوبري راحت هيا قامت وقعدت على رجلي وخلت زوبري ف بوق اسامه وقعدنا نبوس بعض وبعدين نزلت جنب اسامه ويقو بيمصو هما الاتنين احساس كان ابن متناكه لما واحد ومراته يمصولك زوبرك مع بعض قالتلي ايه رأيك تحب تنيكني قولتلها احب طبعا قالتلي طب قول لآسامه قولتلها اقوله ايه قالتلي اللي انت عاوزه مني فا اتكسفت قالتلي خلاص مش هخليك تعمل اللي انت عاوزو معايا بسرعه قولتله يا اسامه عاوز افشخ مراتك وانيكها لقيته قام قايلي حاضر يا سيدي وقعد يلحس ف كسها ويقولها يلا يا لبوه سيدي أمير عاوز ينيكك وشالها وفتحلي كسها وخلاها قعدت على زوبري اللي كان مليان ميه من بوق اسامه وكسها كان مليان عسل من شهوتها وسمعت اه كانت هتسمع العماره كلها لولا أن اسامه حط ايده على بوقها قعدت انيك فيها ونغير الأوضاع واسامه زعلان قولتله مالك قالي يعني انا ماليش نصيب قولتله يعني عاوز ايه قالتلي العرص عاوز يتناك هوا كمان شايف مراته مفشوخ قولتلها بس انا مجربتش قبل كده قالتلي مالكش دعوه خلت اسامه يقلع هدومه جسمه كان حلو مفيهوش شعر خالص لقيته بيقولي دوق كسي انا وشوفه احلى ولا سلمي دخلت زوبري بالعافيه ف خرمه وسمعت احلى اه ه ه ه ه ه لو واحده شرموطه مش هتقولها بالطريقه دي قعدت انيكه ومراته قاعده ادامه بيلحسلها كسها وبتقولي بسرعه يا أمير لحسن الخول ده هيجان اوي وانا مش قادره فضلت انيك فيه لغايه اما تعب وقالي تعالى كمل ع الشرموطه دي قولتله هكمل بس افتحلي رجلها ودخل زوبري بأيدك ف كسها لقيته هاج اكتر ونزل على زوبري زي الجعان يمص ويلحس فيه وهوا بيقولي نفسي يا سيدي تفضل معانا علطول قولتله اكيد هيحصل وبعدين لقيته قام وفتح رجل مراته وقالي اتفضل يا سيدي كس الشرموطه مراتي تحت امر زوبرك ومسك زوبري ودخله ف كسها بقيت انا بنيكها وهوا حاطط زوبره ف بوقها بتبلعه مش بتمصه لحد اما قربت اجيب قولتلها انا قربت قالي تسمحلي اشربهم استغربت من الطلب ده قالتلي متقلقش ده عادي وانت كده كده مش بتبوسه فا مش هتقرف المهم نزل يمص زوبري جامد اوي لحد اما جيبتهم وهوا قعد يرضع كأنه *** صغير ومفيش نقطه نزلت ع الارض قعدنا شويه وقالي عاوز اتكلم معاك ف موضوع كده كانت سلمي نامت من كتر التعب قالي ايه رأيك ف اللي حصل ده قولتله حلو اوي ونفسي يحصل كل شويه قالي طيب انا ممكن اعرفك على ناس زينا كتير لو حابب تغير قولي قولتله لا انا حابب اكون معاكم قالي كويس انك قولت كده لأنك لو قولت موافق مكنتش هتعرف حاجه عننا تاني فرحت اني قولتله عاوزكم انتو بس قالي بات معانا وانزل الصبح ع الشغل قولتله مش هعرف علشان اهلي وكده قالي تمام ممكن امص زوبرك واجيبهم ف بوقي تاني قولتله تمام قالي بس هخليك تجرب حاجه حلوه قولتله ايه هيا قالي تعالي طلع ازازه كده فيها سائل وحط منها على اندر كان ع السرير جنب سلمه وشممه لسلمى قولتله ايه ده قالي ده منوم انا هخليك تنيك سلمي من طيزها علشان متحسش وبعدين همص زوبرك وانت بتجيبهم قلبنا سلمي على بطنها وفضل ماسكهالي وانا قعدت انيك فيها لغايه ما قربت اجيبهم قولتله انا قربت قالي طلعه بسرعه طلعته وجيبنا سلمها تنام على ضهرها قعد يمص زوبري وقالي ممكن تجيبهم على رجلك ف الارض وانت واقف مفهمتش هيعمل ايه بس عملت كده نزل من ع السرير ووطي ومشي زي الكلب وفضل يمشي لغايه ما وصل لحد رجلي لقيته بيلحس رجلي صباع صباع وبيشيلها ويلحس بطن رجلي مبقتش قادر لقيت زوبري وقف تاني شيلته من ع الارض وبليت خرم طيزه وقعدت انيك فيه لغايه ما جيبتهم ف خرم طيزه دخلت اخدت شاور لقيته مجهزلي ظرف اداهوني وقالي افتحله ف البيت وصلت البيت لقيتهم فلوس ١٠الاف جنيه لقيت رقم غريب بيتصل بيا طلع اسامه قالي دي اول هديه مني ليك علشان اليوم الجميله اللي حصل النهارده ده عاوزك تشتري لبس شيك كده وتسيب الشغل ف الصيدليه وتبقا معانا علطول ف اي مكان نكون فيه قولتله مينفعش علشان اهلي وكده قالي هعملك مرتب زي اللي بتاخد ف الصيدليه وزياده ده غير الهدايا قولتله ماشي نزلت تاني يوم الصيدليه اخدت ورقي ومشيت روحت جيبت لبس وبرفانات وساعات وجيت ع البيت ليست طقم فاجر ونزلت اروح لسلمى قالتلي احنا خارجين معزومين على الغدا عند ناس أصحاب اسامه بس اسامه ف الشغل وهنقابله ف الطريق قولتلها طب انا لزمتي ايه انتو اللي معزومين قالتلي لو انت مروحتش معايا انا مش رايحه قولتلها خلاص هاجي قالتلي بس انا عاوزه اتناك دلوقتي منك قلعنا ودخلنا تحت الدش عملنا واحد ابن متناكه
قصتي بدائت لما كان عندي ٢٥سنه كنت بشتغل ف صيدليه وطلعت أدى واحده حقنه جسمها كيرفي طولها ١٥٥سم مثلا عنيها بني وشعرها اسود داكن دخلت بكل أدب وبتكلم معاها كانت لابسه بنطلون جينز لازق اوي على جسمها وتيشيرت قصير مبين الصره فا كنت بحضر الحقنه وجهزتها دخلتني اوضه النوم نزلت البنطلون وكانت لابسه تحته اندر شبك قالتلي تحب اقلعه قولتلها لا يا افندم هعرف اديلك الحقنه وانا بديلها الحقنه رقعت اه زوبري وقف وبأن ف البنطلون اعتذرتلها على أن الحقنه ممكن تكون كانت جامده قالتلي مش مشكله اخدت رقمي علشان انا اللي اطلعلها علطول وبعدين وصلتني للباب واديتني مبلغ بالنسبه للي عملته كان كبير اوي اخدته ونزلت
بقيت كل أسبوع بطلعلها لمده ٣ شهور ومكنش حصل اي حاجه بعد الشهور ما عدو قالتلي وش كده ليك ف الجنس قولتلها ازاي قالتلي بتعرف تنيك قولتلها مين مبيعرفش ينيك راحت حطت ايدها على زوبري وقالتلي انا هيجانه عليك اوي وعايزه اتناك منك مكنش عندي اي رد فعل غير اني ابوسها بوسه طويله خلت زوبري يقف ويخبط ف بطنها قالتلي مش دلوقتي انت بتخلص شغل امتى قولتلها بليل قالت تمام بليل ليك عندي مفاجئه بس لو عملتها هتفضل معايا علطول لو معملتهاش مش هتعرف تقابلني تاني
وخلي بالك ان لو حاجه طلعت من اللي حصل بينا ده انا ممكن احبسك واقول انك سرقت حاجه من عندي قولتلها لا كفايه اني ابقى معاكي
خلصت شغل وروحتلها لقيتها لابسه قميص نوم فاجر نيك مبين كل صدرها دخلت سلمت عليها وشدتني ف بوسه طويله قالتلي تعالي دخلنا جوه لقيت واحد قاعد فا اتخضيت قالتلي اقعد قعدت وقعدت جنبي لقيتها بتحط ايدها على زوبري اللي كان واقف من البوسه وقالتلي ده جوزي انا اتنفضت من مكاني قعدو يضحكو وبعدين قالتلي اقعد وفهمتني ان جوزها شاذ بس بيحب انها تتناك ادامه ولما كنت بدخل اديها الحقنه كان بيبقا واقف وبيتفرج على زوبري لما بيقف عليها واخر مره كان مستخبي ف الاوضه وبيبص من ورا الباب وجابهم لما لاقاني فاشخها بوس قعدنا نتكلم كتير اوي وزوبري وقف اكتر لقيتها قامت وبتقولي الدنيا حر اوي وقلعت القميص اووووووف على صدرها ولا علي جسمها قالتلي مش عاوز تقلع ولا ايه كان اسمها سلمي
وجوزها اسمه اسامه قالتله قوم يا اسامه قلعه فا انا اتحرجت قالي متقلقش قلعني البنطلون وانا قاعد وبعدين طلع بتاعي من البوكسر وقعد يمص فيه كان احساس ابن متناكه اول مره كنت اجربه ان واحد يمص زوبري راحت هيا قامت وقعدت على رجلي وخلت زوبري ف بوق اسامه وقعدنا نبوس بعض وبعدين نزلت جنب اسامه ويقو بيمصو هما الاتنين احساس كان ابن متناكه لما واحد ومراته يمصولك زوبرك مع بعض قالتلي ايه رأيك تحب تنيكني قولتلها احب طبعا قالتلي طب قول لآسامه قولتلها اقوله ايه قالتلي اللي انت عاوزه مني فا اتكسفت قالتلي خلاص مش هخليك تعمل اللي انت عاوزو معايا بسرعه قولتله يا اسامه عاوز افشخ مراتك وانيكها لقيته قام قايلي حاضر يا سيدي وقعد يلحس ف كسها ويقولها يلا يا لبوه سيدي أمير عاوز ينيكك وشالها وفتحلي كسها وخلاها قعدت على زوبري اللي كان مليان ميه من بوق اسامه وكسها كان مليان عسل من شهوتها وسمعت اه كانت هتسمع العماره كلها لولا أن اسامه حط ايده على بوقها قعدت انيك فيها ونغير الأوضاع واسامه زعلان قولتله مالك قالي يعني انا ماليش نصيب قولتله يعني عاوز ايه قالتلي العرص عاوز يتناك هوا كمان شايف مراته مفشوخ قولتلها بس انا مجربتش قبل كده قالتلي مالكش دعوه خلت اسامه يقلع هدومه جسمه كان حلو مفيهوش شعر خالص لقيته بيقولي دوق كسي انا وشوفه احلى ولا سلمي دخلت زوبري بالعافيه ف خرمه وسمعت احلى اه ه ه ه ه ه لو واحده شرموطه مش هتقولها بالطريقه دي قعدت انيكه ومراته قاعده ادامه بيلحسلها كسها وبتقولي بسرعه يا أمير لحسن الخول ده هيجان اوي وانا مش قادره فضلت انيك فيه لغايه اما تعب وقالي تعالى كمل ع الشرموطه دي قولتله هكمل بس افتحلي رجلها ودخل زوبري بأيدك ف كسها لقيته هاج اكتر ونزل على زوبري زي الجعان يمص ويلحس فيه وهوا بيقولي نفسي يا سيدي تفضل معانا علطول قولتله اكيد هيحصل وبعدين لقيته قام وفتح رجل مراته وقالي اتفضل يا سيدي كس الشرموطه مراتي تحت امر زوبرك ومسك زوبري ودخله ف كسها بقيت انا بنيكها وهوا حاطط زوبره ف بوقها بتبلعه مش بتمصه لحد اما قربت اجيب قولتلها انا قربت قالي تسمحلي اشربهم استغربت من الطلب ده قالتلي متقلقش ده عادي وانت كده كده مش بتبوسه فا مش هتقرف المهم نزل يمص زوبري جامد اوي لحد اما جيبتهم وهوا قعد يرضع كأنه *** صغير ومفيش نقطه نزلت ع الارض قعدنا شويه وقالي عاوز اتكلم معاك ف موضوع كده كانت سلمي نامت من كتر التعب قالي ايه رأيك ف اللي حصل ده قولتله حلو اوي ونفسي يحصل كل شويه قالي طيب انا ممكن اعرفك على ناس زينا كتير لو حابب تغير قولي قولتله لا انا حابب اكون معاكم قالي كويس انك قولت كده لأنك لو قولت موافق مكنتش هتعرف حاجه عننا تاني فرحت اني قولتله عاوزكم انتو بس قالي بات معانا وانزل الصبح ع الشغل قولتله مش هعرف علشان اهلي وكده قالي تمام ممكن امص زوبرك واجيبهم ف بوقي تاني قولتله تمام قالي بس هخليك تجرب حاجه حلوه قولتله ايه هيا قالي تعالي طلع ازازه كده فيها سائل وحط منها على اندر كان ع السرير جنب سلمه وشممه لسلمى قولتله ايه ده قالي ده منوم انا هخليك تنيك سلمي من طيزها علشان متحسش وبعدين همص زوبرك وانت بتجيبهم قلبنا سلمي على بطنها وفضل ماسكهالي وانا قعدت انيك فيها لغايه ما قربت اجيبهم قولتله انا قربت قالي طلعه بسرعه طلعته وجيبنا سلمها تنام على ضهرها قعد يمص زوبري وقالي ممكن تجيبهم على رجلك ف الارض وانت واقف مفهمتش هيعمل ايه بس عملت كده نزل من ع السرير ووطي ومشي زي الكلب وفضل يمشي لغايه ما وصل لحد رجلي لقيته بيلحس رجلي صباع صباع وبيشيلها ويلحس بطن رجلي مبقتش قادر لقيت زوبري وقف تاني شيلته من ع الارض وبليت خرم طيزه وقعدت انيك فيه لغايه ما جيبتهم ف خرم طيزه دخلت اخدت شاور لقيته مجهزلي ظرف اداهوني وقالي افتحله ف البيت وصلت البيت لقيتهم فلوس ١٠الاف جنيه لقيت رقم غريب بيتصل بيا طلع اسامه قالي دي اول هديه مني ليك علشان اليوم الجميله اللي حصل النهارده ده عاوزك تشتري لبس شيك كده وتسيب الشغل ف الصيدليه وتبقا معانا علطول ف اي مكان نكون فيه قولتله مينفعش علشان اهلي وكده قالي هعملك مرتب زي اللي بتاخد ف الصيدليه وزياده ده غير الهدايا قولتله ماشي نزلت تاني يوم الصيدليه اخدت ورقي ومشيت روحت جيبت لبس وبرفانات وساعات وجيت ع البيت ليست طقم فاجر ونزلت اروح لسلمى قالتلي احنا خارجين معزومين على الغدا عند ناس أصحاب اسامه بس اسامه ف الشغل وهنقابله ف الطريق قولتلها طب انا لزمتي ايه انتو اللي معزومين قالتلي لو انت مروحتش معايا انا مش رايحه قولتلها خلاص هاجي قالتلي بس انا عاوزه اتناك دلوقتي منك قلعنا ودخلنا تحت الدش عملنا واحد ابن متناكه