ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
غير متصل
نبدأ السلسلة الثانية من قصة نجلاء
ثم قالت كريمان عندما شاهدت حسنين وهو يحاول ان ينيك نجلاء
( هو ايه اللي بيحصل هنا ايه اللي بيحصل ؟؟...انت يا حيوان ايه اللي انت بتعمله ده )
ثم التفت حسنين اليها
وقال( اهلا اعز الناس و اهلا بالناس الحلوه ده احنا ليلتنا هتبقى حلوه النهارده اخلعي يا بت انتي كمان وتعالي)
ثم قالت له( اخلع ايه يا حيوان يا ابن الكلب ده انا هوديك في داهيه هو انت بقى اللي اسمك حسنين.. انا هسجنك النهارده)
فقام حسنين من فوق نجلاء وجلس على السرير وهو يمسك باصبيعيه كلوت نجلاء المقطوع وهو ينظر الى فريده واللبن ينزل من كسها ثم سند ظهره على السرير
وكريمان تنظر على جسمه العاري وعلى زبره الكبير المنتصب
بينما نجلاء تحاول ان تداري جسدها بالفستان وتبكي
فقالت كريمان( هو ايه اللي انت كنت بتعمله دلوقتي هنا انت مش عارف دي مين؟؟)
فقال لها هتطلع (مين يعني اهي حرمة زي اي حرمة)
فقالت كريمان وهي تضع يدها على فمها وهي مندهشه من رد حسنين (انا هطلبلك الشرطه وهي تيجي تشوف اللي حصل)
فوقف حسنين امام كريمان عاري وكانت كريمان تنظر الى زبره الاسمر متعجبه بكبر حجم زبره فاندهشت عندما راته امامها
ونجلاء مازالت جالسه على السرير تبكي وهي منهاره جدا
ثم قالت كريمان له (انت مش عارف اللي انت عملته ده ايه؟
انا بقي هطلبلك الشرطة علشان تيجي تعرفك انت عملت ايه )
فضحك حسنين وهو يقول لها ( أما عالم بجحة بصحيح ...يعني تدخلي عليا انا ومراتي الاوضة وكمان هتطلبلي الشرطة )
فقالت نجلاء ( مرات مين يا مجنون انت ...اطلبي الشرطة يا كريمان بسرعة )
فقالت كريمان ( انت بتقول ايه ؟؟؟ مرات مين وكلام ايه اللي انت بتقوله )
فقال لها حسنين ( مراتي .... نجلاء تبقي مراتي ...في حاجة. )
فقالت نجلاء لكريمان ( ده كداب يا كريمان ...بقولك اطلبي الشرطة بسرعة )
فقالت كريمان ( استني بس يا نجلاء لما نشوف ايه الحكايه )
فقالت لحسنين ( ممكن تيجي نتكلم بره في الصاله شويه)
فنظر اليها حسنين
وقال( نتكلم ما نتكلمش ليه)
ثم خرجت كريمان من الغرفه وتركت نجلاء هي وفريده في داخل الغرفه وكانت نجلاء تظل تبكي منهاره مما حدث واثناء خروج حسنين وراء كاريمان وهو عاري الجسد من الغرفه نظر الى نجلاء
وقال لها (انتي تفتكري كده انا خلصت ..انا مش هسيبك النهارده...الا لما انيكك انتي كمان )
فردت نجلاء وقالت (اخرس يا حيوان اطلع بره)
فقال لها حسنين (خلاص بس بالراحه طالعين اهو)
وخرج حسنين وهو يمشي وراء كريمان وهو ينظر على طيزها من الخلف التي تهتز امامه
فكانت كريمان ترتدي جزمه كعب عالي وچيبة ليكرا تلتصق بجسمهاوكانت طيزها ترتج عندما تمشي فمسك حسنين فلقة طيز كريمان وهي تمشي وضربها على طيزها
وهو يقول (ايه الطيز الحلوه دي)
فنظرت كريمان اليه وهي وجهها يبدو عليه ابتسامه خفيفه
وهي تقول( بلاش قله ادب من فضلك انت اتجننت عشان تعمل معايا حاجه زي كده)
وقال لها حسنين (طب وانا عملت حاجه يا مدام من هو ماشي محترم)
فانزلت كريمان عينها على زبره الاسمر ثم رفعت عينيها اليه
وتقول ماهو باين اهو الاحترام.... انت لو محترم تقف قدامي عريان كده )
وقال لها( اهي في دي انت عندك حق تحبي ادخل البس)
فقالت له وهي وجهها يبتسم (اللي انت شايفه)
فقال لها ( انا شايف ان الدنيا حر وهو يمسك زبره امامها)
فعضت كريمان بشفتيها وهي تبتسم وتضربه على صدره وتقول له (يا قليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده هنطلع نتكلم بره ولا مش هنتكلم)
فقال لها( نطلع ما نطلعش ليه ثم مشيت كريمان امامه وهي تنظر وتبتسم الى الخلف الى حسنين الذي ينظر الي ابتسامتها ثم يضربها مره اخرى على طيزها
فترتج طيز كريمان اكثر فتجري كريمان
وتقول له( اخر مره تعمل حاجه زي دي انا مش هسمح لك تعمل كده ثاني اتفضل اقعد عشان نتكلم وتشوف موضوع نجلاء ده هيجرى فيه ايه)
قال لها حسنين( طب ما بقولك ايه ما تيجي ندخل جوه الاوضه نتكلم على السرير احسن عشان نبقى براحتنا)
وقالت له( انت انسان قليل الادب مش محترم )
فقال ( خلاص ما تزعليش خلينا قاعدين هنا في الصاله احسن )
فجلس حسنين على الكنبه وهو يضع رجل على الكنبه ويثنيها ورجل يفردها على الارض وكان زبره واضحا جدا امام كريمان التي لم تستطع ان تنزل عينيها من على زبره لفتره وشعرت كريمان بالهيجان وانها تريد ان تمسك زبره وتمصه
وقالت كريمان( انت عارف انت عملت في نجلاء وبنتها ايه انا مضطره ان انا ابلغ عنك الشرطه وهم اللي هيشوفوا الكلام ده معاك )
ثم امسك حسنين علبه السجائر واخذ منها سيجاره ويمسك الولاعه ويشعل السيجاره
ويقول لها ودخان السجائر يخرج من فمه (تصدقي انا نفسي اتحبس من زمان يلا يا مدام بلغي الشرطه بس خلي بالك قبل ما تبلغي الشرطه انتي كده اللي هتتسجني مش انا)
وقالت له (يعني ايه الكلام ده)
فقال لها (اولا يا مدام اللي كنت نايم معاها جوه وكنت عايز انيكها دي تبقى مراتي وحضرتك دخلتي علينا بدون احم ولا دستور وقطعتي خلوتنا)
فقالت له كريمان منفعلة ( انا سمعت منك الكلام ده جوه مراتك ..مراتك مين انت مجنون.؟ مراتك دي في البيت عندكم)
فقال لها ( مراتي اللي قاعده جوه وبتعيط دي)
فقالت له (قصدك مين نجلاء انت تجننت انت عارف كويس ان انت عملت معاها الكلام ده قبل كده وهي نايمه وحطيت لها برشام في اللبن وعملت لها كده )
وقال لها( لا لا انا ما عملتلهاش وهي نايمه يبقى هي كذبت عليكي... اصل نجلاء صاحبتك ماضيه على ورقه جواز عرفي وانا لما عملت لها كده كان يوم دخلتي عليها وواخدة فلوس علي كده )
فقالت كريمان (انت اكيد بتهزر نجلاء عمرها ما تعمل حاجه زي كده انا عارفه نجلاء كويس وكل اسرارها معايا.. ممكن اشوف الورقه دي)
فقال( لها من العين دي قبل العين دي... ادخل اجيب الورقه الجلابيه)
فقالت له وهي تنظر على زبره وجسمه العاري( لا خليك هنا مش هينفع تدخل وانت بالمنظر ده)
انا هدخل اجيب لك الجلابيه باللي فيها)
ثم قامت كريمان واستدارت فاتجهت الى الغرفه التي توجد بها نجلاء وفريده وكان حسنين ينظر على طيزها من الخلف وهي تمشي وكان معجب جدا بها
ثم دخلت كريمان فوجدت نجلاء جالسه على السرير وهي تحاول ان تغطي فريده وتلبسها ملابسها
فقالت لها نجلاء( هو لسه الحيوان ده قاعد بره )
فقالت لها كريمان ( استني عليا يا نجلاء انا مش عارفه في ايه بالظبط)
فقالت لها نجلاء( يعني ايه في ايه يا كريمان.. هو ايه اللي مقعده بره لحد دلوقتي اطلبي له الشرطه حالا)
وقالت لها ا(ستني يا نجلاء وانا هفهمك بعدين)
ثم اخذت الجلابيه و خرجت وعندما وصلت للصاله وجدت حسنين يجلس بنفس الوضعيه وهو يدخن السيجاره فنظرت على جسمه وزبره العاري ثم اخرج حسنين صورة من الورق من جيب الجلابيه واعطاها لكريمان
(فبعد ان انتهى حسنين من نيك نجلاء وفريده في المره الاولى وجد ورقه في درج المكتب ويوجد باسفلها امضاء باسم نجلاء وهي ورقه ليس مكتوب فيها شيء كان قد طلبها منها طارق لأمر ما )
فكتب حسنين علي هذه الورقة عقد زواج عرفي بينه وبين نجلاء وجعل نجلاء تبصم عليه وهي نائمة
فاخذت كريمان الورقه واخذت تقراها وانصدمت حينما قرات الكلام وان بالفعل نجلاء هي زوجه حسنين بهذا العقد
فقالت له كريمان( مش يمكن البصمه دي مش بتاعتها ؟)
فقال لها حسنين ( طب ممكن نقول البصمه مش بتاعتها طب والامضاء كمان مش بتاعتها... وهي عندك ايه جوه ادخلي وريها الورقه واساليها اذا كانت الورقة بتاعتها ولا لا... ولو طلعت امضتها وما جتش حالا دلوقتي يبقي احنا خلاص هنروح القسم وهناك هيعرفوا البصمه والامضاء بتاعتها ولا مش بتعاتها)
فانزعجت كريمان جدا لما سمعته من حسنين
وقالت له (يعني انت عايز ايه دلوقتي)
فقال حسنين ( انا عايز مراتي)
فقالت له كريمان( بص بقى انا هقولك على حاجه سيبك من موضوع مراتك والكلام الفاضي ده انا عارفه ان الورقه اللي معاك ممكن تعمل بيها مشكله كبيره لنجلاء انت عايز ايه قصاد ان انا اخذ منك الورقه دي)
وقال لها (تاخذي الورقه انتي بتحلمي عشان تاخديها... دي يا مدام الورقه دي ثمنها كبير قوي ما تعرفيش نجلاء عندي دي تساوي ايه )
كان يقول هذا الكلام وهو يدعك في زبره
فقالت له كريمان( للدرجه دي طب انت يرضيك انك تهد بيتها وتخرب عليها هي وبنتها)
فضحك حسنين بصوت عالي وقال لها ( بيتها!!!!!؟ بيتها يبقى عند جوزها)
فقالت له كريمان (ما انت عارف ان طارق هو جوزها)
فقال لها( الكلام ده كان زمان جوزها اللي قاعد قدامك اهو ويضرب بيده على صدره راجل وسيد الرجاله ويملا عين التخين ولا انتي شايفه حاجه غير كده)
فنظرت اليه وعلى زبره المنتصب امامها
وقالت ( طب شوف انا هديك خمس دقائق وبعدها ارجع لك تاني وتكون خدت قرار في الموضوع ده لان انا مش هسمح بكده وانا عندي ناس تعرف توديك ورا الشمس)
فقال لها (بصي بقى يا مدام انا ما بحبش اسلوب التهديد ده انا لا بيهمني ناس ولا يهمني شياطين ولا حد يقدر يعمل معايا حاجه زي ما انت عندك ناس انا عندي ناس ما فيش حد مقطوع فبلاش تتكلمي معايا بالطريقه دي تاني )
فقالت كريمان (ماشي يا حسنين)
فقال ( اسمي المعلم حسنين)
فقالت له مستهزئه( ماشي يا معلم حسنين زي ما انت قلت انا هدخل جوه لنجلاء وهطلع
ولازم تلاقي حل للموضوع ده والورقه دي تختفي للابد)
فقال لها حسنين (الحل ان انا عايز مراتي تيجي في حضني دلوقتي حالا والا هفتح الباب وهعمل مصيبه وهلم الناس وهتبقى فضيحه خشي كده عقليها علشان ليلتنا تعدي)
فقالت كريمان (انت مش كفايه اللي انت عملته في البنت فريده وضيعت مستقبلها باللي انت عملته فيها)
فقال لها( هو مش انا اللي ضيعت مستقبلها تقدري تسألي فريده بنت نجلاء مين اللي كان نايم معاها وفتحها انا صحيح نمت معاها وعملت لها بس عملت لها من ورا لاني خفت عليها برده ما رضيتش اعمل لها من قدام علشان لما تكبر تعرف برده تتجوز هو انا ما عنديش قلب ولا ايه)
فقالت له كريمان (لا قلبك كبير يا معلم)
رد عليها حسنين وقال( قلبي كبير فعلا زي زبري)
وهو يشاور على زبره
فنظرت كريمان الى زبره ثم نظرت اليه وهي تبلع ريقها وتقول له( احترم نفسك ما تنساش انك انت قاعد قدام واحده متجوزه)
فضحك حسنين
ثم قالت كريمان ( انا هدخل لنجلاء واسالها على موضوع الورقه)
فدخلت كريمان الى نجلاء ووجدتها تغطي جسم فريده وقالت لها كريمان ( ما تقولي كده من الاول يا نجلاء انك ضربة ورقة عرفي يا نجلاء ..انتي هبله يا بنتي حد عاقل يعمل كده؟؟)
فوضعت نجلاء يديها على فمها ومندهشه
وهي تقول لها( ورقة عرفي ايه يا كريمان اللي انا هضربها معاه انتي اتجننتي ..انا اعمل كده مع واحد زي ده ؟)
فقالت لها كريمان( اهي الورقه معايا بره وكمان موجود عليها بصمتك شوفي انتي بقى المشاكل اللي هيعملها)
فقالت لها نجلاء (ده اكيد ورقه مزوره)
وريني الورقه دي
وقالت لها كريمان ( ثواني هخرج اجيبها لك من الصاله وارجع لك)
فخرجت كريمان من غرفه نجلاء متجهه الى الصاله فوجدت حسنين جالسا على الكنبه وهو يدخن السيجاره
فقالت له (فين الورقه عشان عايزه اوريها لنجلاء)
فقال لها (الورقه ما كانت معاكي)
فقالت له ( انا مش عارفة حطيتها فين)
فقال حسنين( على العموم انا ما يهمنيش الورقه حطيتيها فين او حتى تكون ضاعت انا كده كده معايا الاصل)
فقالت له( انا مش بسال على كده انا بس عايزه الورقه عشان نجلاء بتقول وبتنكر ان مفيش حاجة هي ماضية عليها زي كده)
فقال لها( خلاص دوري عليها كده)
فقامت كريمان وهي تبحث عن الورقه ثم اعطت ظهرها الى حسنين وهي تحني ظهرها فضربها حسنين على طيزها فانفزعت كريمان وهي تضع كف يدها على طيزها
وتقول له ( أي اي.. ايه ده يا معلم اللي انت بتعمله ده مش عيب كده!!؟...ايدك بتوجع اوي يا معلم)
وهي تنظر على زبره
فيمسكها حسنين من زراعها ويجعلها تجلس على حجره وهي تشعر بزبره تحت طيزها
فتقول له( اوعى يا مجرم اوعى .... سيبني يا متوحش)
فينظر حسنين بجانبه فيجد الورقه ثم يمسكها
ويقول لها (هي دي الورقه اللي كانت معاكي!!؟)
ثم يمسكها ويدخل يده داخل بلوزه كريمان ويضع الورقه بين بزازها وهو يمسك بزازهامن تحت السنتيان
فتقول كريمان( اي اي اي ايدك بتوجع أوي )
ويقول لها( الحاجات اللي زي دي ما تتسبش كده تتحط في المكان الحلو ده... بس هو مالهم حلوين كده ليه!!؟)
فتمسك كريمان يد حسنين وهي تبتسم
وتقول( له انت جريء أوي على فكره)
فيضغط حسنين على بزاز كريمان وهو يمسكها من تحت الملابس و وهو يحاول ان يطلع بز كريمان من تحت البلوزه لكي يراها
فتمسك كريمان يده
وتقول له (عيب اللي انت بتعمله ده.. ارجوك سيب بقى.. هو انت مش بتشبع خالص)
فقال لها حسنين( هو حد يشبع من الحلويات..)
ويمد يده على بزها الثاني ويمسكه ويعصره بيديه
وتقول كريمان ( اي اي اي ايدك خشنه اوي )
ويقول لها (هو ايدي بس اللي خشنه ..ده زبري كمان خشن ويعجبك اوي)
وهو يضع يده بين فخذيها ويقترب من كسها من فوق الكلوت)
فتضم كريمان فخذيها وهي تقول له( لا كله الا ده .. ارجوك سيبني بقى)
فقال لها (مش هسيبك الا لما تديني بوسه )
فقالت له( يعني انا لو اديتك بوسه هتسيبني اقوم)
فقال لها( اديني بوسه وانا اخليكي تقومي)
فقبلته كريمان في خده قبله خفيفه
وقال لها (ايه ده بقى انتي نصابه على فكره وده ينفع وبعدين انا ما طلبتش انك انت تبوسي خدي)
فقالت له( اومال ابوس ايه ...اخلص عشان نجلاء جوه ولو طلعت وشافتني كده هتبقى مشكله كبيره وممكن ما تكلمنيش تاني)
فقال لها وهو يمسك زراعيها ويجعلها تقف ويشاور على زبره
ويقول لها( انا عايز البوسه هنا)
فسحبت كريمان يدها من يده وهي تجري
وتقول له وهي تبتسم( انت قليل الادب على فكره)
ثم تركته ودخلت بسرعه الى نجلاء و وهي تدخل يدها داخل بزازها من تحت الملابس لتحضر الورقه التي وضعها لها حسنين ما بين بزازها
ودخلت كريمان الى نجلاء وكانت نجلاء تجلس على السرير
ثم مسكت كريمان الورقه وقدمتها الى نجلاء
وهي تقول (ادي الورقه يا ستي)
ثم مسكت نجلاء الورقه وقرات بما فيها ومحتواها بما يفيد انها زوجه حسنين بالفعل ووجدت في الاسفل بصمتها وامضاءها
فقالت وهي تضع يدها على صدرها (يا لهوي دي فعلا امضيتي يا كريمان ..بس هو جاب الورقه دي منين انا مش فاكره حاجه زي كده)
فقالت لها كريمان (يعني الورقه سليمه يا نجلاء)
فقالت لها( انا مش عارفه اعمل ايه ولا اقول ايه!!!!! الورقه فعلا سليمه يا كريمان... بس ازاي جاب ورقه زي كده!!!؟)
فقالت لها كريمان( كفايه بقى يا نجلاء انتي مهما هتقعدي تقولي وتعيدي ما فيش حد هيصدق الكلام ده.. انا عن نفسي مش مصدقه اللي انتي بتقوليه ده)
فقالت لها نجلاء (حتى انتي يا كريمان)
فقالت كريمان ( انا ليا بالورقه واي حد هيشوف الورقه دي مش هيصدقك خالص و هيصدق الورقه ..ده كفايه بس لو راح قدمها للمحكمه هتبقى مشكله وهتخشي السجن يا حلوه)
فوضعت نجلاء يدها على فمها وهي مندهشه ومصابه بالذهول
وهي تقول( لها سجن !!!؟ انا اتسجن!!!؟)
فقالت لها (ايوه عشان انتي جامعه ما بين زوجين في وقت واحد يا حلوه فاحسن حاجه دلوقتي تعمليها انك تسمعي كلامه وانا هحاول اجيبلك الورقه الاصل اللي معاه... لأما تيجيله مصيبه تاخده وتريحك منه للابد.. وبعدين انا قلت له نفس كلامك كده برده لقيت قلبه جامد وفعلا حسيت ان الورقه دي سليمه 100%... بصي يا نجلاء اللي انا اقدر اقوله لك انك هتطلعي معايا دلوقتي وتقعدي معاه ونسمع منه ونشوف هيقول ايه وعايزك تبقي هاديه واوعي تنفعلي او تغلطي او تشتميه )
فقالت نجلاء (انا لو شفته دلوقتي انا هقتله على اللي عمله في بنتي ده دلوقتي.. ده ضيع مستقبلها)
فقالت كريمان( بعدين نبقى نشوف موضوع بنتك يا نجلاء خلينا في موضوعك ده الاهم دلوقتي.. لان ممكن بالورقه دي لو وصلت لطارق ممكن يخرب بيتك فعلا فدلوقتي تطلعي تقعدي معايا بره ونسمع بيقول ايه)
فقامت نجلاء بالفعل مع كريمان وخرجوا الى الصاله وعندما نظرت نجلاء الى حسنين وهو يجلس عاري صرخت صرخه خفيفه وادارت وجهها وهي تضع يدها على وجهها لكي لا ترى حسنين وهو بهذا المنظر
وتقول لكريمان( خليه يلبس حاجه يا كريمان مش هينفع اقعد قدامه وهو بالمنظر ده)
فقالت كريمان ( ما تلمها بقى والبس حاجه وهي تنظر الى جسده وزبره)
فقال لها حسنين ( انا قاعد في بيت مراتي.. واقعد براحتي انا مش هلبس حاجه.. عاجبها تيجي تقعد معايا ماشي.. مش عاجبها خلاص.. يبقى خلينا زي ما احنا )
فقالت نجلاء (انا مستحيل اقعد معاه وهو بالمنظر ده)
فقال لها حسنين( بصي اقولك على حاجه... لو ما جيتيش وقعدتي دلوقتي جنبي انا هطلع البلكونه وانا عريان كده وهخلي كل الجيران تشوفني وانا واقف عريان عندك في البلكونه وهتبقى في فضحيتك بجلاجل ..قلتي ايه بقى ياحلوه)
فقالت لها كريمان( هتعملي ايه دلوقتي.. ده مجنون ويعملها)
فجلست نجلاء على الكرسي وهي لا تنظر الى حسنين
وقالت له (طب انت عايز ايه دلوقتي؟)
فقال حسنين( هو انتي ما مفهمتهاش يا مدام ؟)وهو يوجه الكلام الى كريمان
فقالت له كريمان (صدقني قلتلها على كل حاجه بس هي مش مقتنعه)
فقال لها خلاص مش مقتنعه مش مقتنعة احنا نطلع دلوقتي في المدخل ونجيب الناس اللي في العماره كلها عشان يشهدوا على الكلام)
فقام حسنين وقال لها( هي فين الجلابيه )
وكريمان تحاول ان تهدئه وتمسكه
ويقول لها( اوعي ...اوعي انا هعمل اللي انا قلت عليه وهي حره لأما تيجي دلوقتي في حضني لاما انا هطلع بره)
فانصدمت نجلاء عندما سمعت ذلك
ثم قالت كريمان لحسنين (طيب اديني فرصه تاني وخلاص انا هفهمها)
فقال لها حسنين( ولا فرصه تانيه ولا فرصه تالته فين الجلابيه انا هطلع دلوقتي وهفضحها لاما تيجي في حضني دلوقتي لاما انا هطلع واعمل اللي انا قلت عليه)
فقالت كريمان لنجلاء( خلاص يا نجلاء ده مجنون ويعملها تعالي اقعدي جنبه وخلاص)
فقالت نجلاء (بس يلبس حاجه )
فقال حسنين (انا مش هلبس حاجه وهتيجي تقعدي جنبي دلوقتي)
ونظرت نجلاء الى كريمان وهي مصدومه من الكلام
فقالت كريمان وهي تغمز لنجلاء (يلا يا نجلاء قومي اسمعي الكلام بقى خلينا نخلص الموضوع ده وانا اوعدك ان الموضوع ده هيخلص النهارده)
ثم اخذت كريمان حسنين وهداته وجلس حسنين على الكنبه
ثم مسكت كريمان زراع نجلاء فقامت نجلاء من على الكرسي فجلست على الكنبه مبتعده قليلا عن حسنين
فقال حسنين لنجلاء( هو انتي مكسوفه مني ولا ايه؟ ماتقربي كده يا بت تعالي جنبي شويه)
فنظرت نجلاء الى كريمان وغمزت كريمان لنجلاء ان تقترب منه
فاقتربت نجلاء قليلا
فقال حسنين وهو يمسك زراع نجلاء ا(نت هتنقطينا ما تيجي يا بت اقعدي جنبي هنا)
ثم مسك ذراع نجلاء وجذبها نحوه
فقالت نجلاء( اوعى ايدك وجعت دراعي)
فقامت نجلاء من مكانها وجلست بجانب حسنين حتى التصقت بحسنين ووضع حسنين يده على كتفها ونجلاء تحاول ان تبعد يده
وتقول له( من فضلك شيل ايدك من عليا )
وقال حسنين( وبعدين بقى في الليلة الزفت دي.. انتي ليلتك باين عليها مش هتعدي مهتفهميها يا مدام)
ثم قالت كريمان( طب معلش شيل ايدك يا معلم من عليها احنا عايزين نتكلم )
فقال لها ( وانا حطيت ايدي لا مؤاخذه علي ايه!!؟... ده انا حاطط ايدي على كتفها انا عايزها بس تبقى في حضني مش اكثر من كده )
فقالت كريمان ( خلاص يا نجلاء خليه يحط ايده على كتفك وخلاص )
ثم انصدمت نجلاء وهي تسمع هذا الكلام
فوضع حسنين يده على كتف نجلاء
وقالت نجلاء (انت عايز ايه دلوقتي عشان نخلص الموضوع ده ؟؟؟ وورقة ايه اللي انت بتقول ان انا ماضياها معاك يا كذاب)
فقال لها حسنين( ما بلاش قله ادب يا مدام انا معايا ورقه عرفي متوريهلها يا مدام ...اسمك ايه انتي مدام كريمة
فقالت له كريمان( كريمة يا فلاح..انا اسمي كريمان)
فقال لها (كريمان ..نعمان ...تعبان حتي اهي كلها اسامي)
فقالت كريمان (ما انا وريتك الورقه جوه يا نجلاء)
وقالت له نجلاء ( طب انت عايز ايه؟)
فقال لها (اول حاجه انا مش عايزك تعيطي انا عايز ليلتنا تبقى حلو)
فقالت له نجلاء (يعني ايه ليلتنا تبقى حلوه؟)
فقال لها (واحد وعايز ينام مع مراته المفروض يعمل ايه؟)
فقالت له (انت اتجننت.. انت عايز تعمل معايا كده مش كفايه اللي انت عملته المره اللي فاتت)
فقال حسنين (احضرينا يا مدام كريمان.. اهي قالت بلسانها يعني هو حلو لما انا عملت معاكي وانتي نايمه ولما اجي اعمل معاكي وانتي صاحيه وحش)
فقالت له نجلاء( انا مش ممكن اعمل حاجه زي كده انا ست متجوزه وانت عارف ان الورقه انت اللي عاملها )
فقال لها حسنين( خلاص طالما انتي متاكده ان انا اللي عاملها يبقى انا هقوم البس دلوقتي وامشي لاني ما ليش حق فيكي وحقك عليا بس انا هوصل للقسم.. وخليكي جنب التليفون علشان شويه القسم هيتصل بيكي ويطلبك تحضري هناك وساعتها هو يتصرف معاكي)
فشعرت نجلاء بالارتباك والخوف ثم بكت
فقال لها (لا لا مش عايز العيون الحلوه دي تعيط الليله ليله فرح مش عايزين نقلبها غم ...... بصي انا هقوم ادخل الحمام عقبال ما ارجع تكوني يا مدام كريمان قعدتي معاها وعقليتيها كده.. خلي ليلتنا تعدي)
فقام حسنين من على الكنبه وزبره منتصب امامه وكريمان تنظر بشغف علي زبره الكبير ثم ابتدأ ان يمشي وكانت كريمان ونجلاء تنظران على ظهره وطيزه العاريه وهو يمشي ثم ذهب ودخل الى الحمام )
فجلست كريمان مع نجلاء
فقالت كريمان لنجلاء (بصي يا نجلاء احنا عشان نخلص الموضوع ده هتدخلي معاه وتنامي معاه )
فقالت نجلاء (انتي مجنونه يا كريمان انا اعمل كده برده)
فقالت كريمان (ماقدمناش حل غير كده وانا اوعدك المره دي وخلاص)
فوضعت نجلاء راسها بين يديها وبكت
ثم قالت كريمان ( مش وقت عياط دلوقتي يا نجلاء اسمعي اللي انا بقولك عليه وبعدين ما حدش هيعرف حاجه عن الموضوع ده وانتي عارفه ان سرك كبير... دي مره وخلاص اعتبريه علاج مر ولازم تشربيه وخلاص )
وعندما انتهي حسنين من دخول الحمام وعند خروجه منه تذكر فريده فدخل عليها الغرفه فوجدها نائمه فاقترب منها وكانت ترتدي شورت وتيشرت ثم شد لها الشورت والكلوت لكي يرى طيزها فضربها فأخذ يحسس علي طيزها العاريه وهي غير مدركة لما يحدث لانها كانت في حاله اجهاد
وقال لها( معلش ما كملتش النيكة بتاعتك يا حبيبتي انا رايح انيك امك وهرجع لك تاني عشان نكمل مع بعض يا عسل)
ثم رفع لها الشورت والكلوت مره اخرى وخرج من الغرفه واتجه الى الصاله
فنظرت كريمان اليه وعينها على زبره وهي تعض على شفتيها ونجلاء تغمض عينها عند مشاهدته ياتي عاري تماما
فيقول حسنين( ها وصلتوا لايه؟)
فقالت كريمان (مبروك عليك نجلاء يا معلم بس ابقى خليك بالراحه معاها)
فنظرت نجلاء الى كريمان نظره اندهاش فمسكت كريمان يدها
وقالت لها (قومي يلا يا نجلاء)
وقالت نجلاء( يلا على فين)
فقالت لها كريمان ( هيكون على فين يعني ..قومي بقى ما تبقيش دماغك ناشفه )
ثم قامت نجلاء معها
وقالت كريمان لحسنين( خليك هنا لما اندهلك ابقى ادخل)
واخذت كريمان نجلاء الى داخل الغرفه وهي تقف امامها فتمسك كريمان طرف فستان نجلاء وترفعه لاعلى وتقلعه لنجلاء)
فكانت نجلاء ترتدي فقط سنتيان تحت الفستان لان حسنين قد قطع كلوتها عندما كان يريد ان ينيكها في المره الاخيره
ثم جاءت كريمان من وراء نجلاء وهي تنظر على جسمها وعلى طيزها العاريه وفكت لها السنتيان فاصبحت نجلاء عاريه تماما
فقالت نجلاء لها (انا مش هقدر اعمل كده يا كريمان.. انا مش متخيلة نفسي ان انا نايمه مع واحد زي ده)
فقالت لها( انتي متخيلة ان لو طارق عرف هيحصل ايه؟ .... انا عملت الحاجه دي مع 100 واحد غير جوزي وكل مره بتخيل الراجل اللي بيعمل معايا كده ان هو حبيبي وجوزي ...اعملي زيي هتتبسطي والراجل بتاعه كبير وهيظبطك هههههه)
فقالت نجلاء (تصدقي ان انتي ما عندكيش ددمم )
واثناء الكلام ذهبت كريمان الى التسريحه واخذت صباع روچ وبرفان ورجعت لنجلاء وهي تمسك صباع الروچ وتضع الروج في شفايف نجلاء وهي تتكلم ثم رشت جسم نجلاء بالبرفان
فضحكت كريمان وقالت لها( يا بت هو حد يلاقي زب زي زب حسنين اليومين دول هههههههههه ...انا هسيبك وانتي نامي في السرير عقبال ما هو يدخلك)
فقالت نجلاء( انا عايزه منك طلب)
فقالت لها كريمان ( عايزه ايه؟)
فقالت لها نجلاء (تاخدي فريده عندك في البيت اليومين دول لحد ما الموضوع ده يخلص وبعد كده تبقى ترجع)
فقالت لها كريمان ( حاضر يا نجلاء زي ما انتي شايفه)
وتركتها كريمان وخرجت الى حسنين الذي كان يجلس ويمسك زبره وينظر الى كريمان
فتقول له( خلاص زي ما انا قلتلك هي دلوقتي بتحضر نفسها وهتدخل هتلاقيها في السرير هتكون بين حضنك وهي تنظر الى زبره
فقال لها حسنين( انا مش عارف اقولك ايه الصراحه يا مدام انتي عملتي معايا النهارده حاجتين.. حاجه غلط وحاجه اشكرك عليها..
فقالت كريمان وهي مبتسمه (انا عملت معاك حاجه غلط!!!!)
فقال لها ايوه (ولازم اخذ حقي منك)
فقالت له (انا عملت ايه معاك ايه بقي غلط،)
فقال لها( هتعرفي دلوقتي والحاجه الصح انا لازم اديكي عليها مكافأة.. ليكي عندي هديه لازم تاخديها مني... ودلوقتي الحاجه الغلط اللي انت عملتيها لما دخلتي الاوضه اول مره وانا نايم على نجلاء وقلتيلي يا حيوان.. وانا لازم اعرفك غلطك ثم قام حسنين ومسك زراعه كريمان وشدها منها إليه
وكريمان تقول له( انت بتعمل ايه)
فقال لها (هتعرفي دلوقت)
ثم لوى ذراعها
وقالت له( اي اي ايدي هتتكسر )
فقال لها (ما تخافيش مش هتوصل للكسر )
وهو يصفعها ويضربها على طيزها من الخلف من فوق الچيبة
ويقول لها (عشان تعرفي تقوليلي يا حيوان )
وتقول له( اي اي ايدك بتوجع اوي)
ويستمر حسنين في ضرب طيز كريمان بيده وهي تتوجع وتحاول ان تبعد عنه ولكنها كانت تشعر بالم في زراعيها نتيجه مسك حسنين لها
وتقول له (كفايه اوعى بقى سيبني ايدك بتوجع اوي)
ثم رفع حسنين لها الچيبه فظهر كلوتها الاحمر وهو معظمه يدخل في فلق طيزها فأعجب حسنين ببياض طيز كريمان الكبيره واخذ يضربها فكانت طيزها ترتج بشده وفخاذها ترتج معها
فاعجب حسنين بهذا المنظر وانتصب زبره جدا
وقالت له( عيب اللي انت بتعمله ده)
وهي تحاول ان تنزل الچيبة فيمسك حسنين يدها الثانيه بيد واحده وهو مستمر في ان يحسس على طيزها ويضربها عليها حتى احمرت طيزها قليلا
وهي تقول له( كفايه ارجوك يا حسنين وجعتني اوي وايدك تقيله وبتوجع)
فقال لها (هتقولي تاني يا حيوان)
ونظرت له وهي تبتسم وتقول له (خلاص اخر مره تسمع مني كلمه زي دي ...سيب ايدي بقي مش قادره)
فينزل حسنين لها الكلوت ويعري طيزها تماما وكان الكلوت في منتصف فخاذها وطيز كريمان عارية تماما
فقام حسنين ويمسك كريمان من وسطها وينيمها على بطنها وهي على فخاذه فكان زبره يلتصق ببطنها
وتحاول ان تقوم من على رجله
ولكن حسنين يضع يده على رقبتها حتى يشل حركتها
ثم وضع كوعه على ظهرها ومسك فلق طيزها بيده الاثنين ثم قام بفتح طيز كريمان وهو يشاهد كسها النظيف وخرم طيزها وهو يضع اصبعه على خرم طيزها بدون ان يدخله في داخله وبحركه دائريه عده مرات احست كريمان بالنشوة الجنسيه وبدأ ينزل من كسها ي سائل
فوضع حسنين اصبعه في كس كريمان واخذ يدخل اصبعه ويخرجه وهي تتأوه
وتقول له( سيبني من فضلك انا تعبت ومش قادره لو حد شافنا هيعمل مشكله...انت كده اتأخرت علي نجلاء)
فقال لها( هتعملي كده تاني) فقالت له( انا اسفه مش هعمل كده تاني سيبني عشان خاطري)
فتركها حسنين ووقفت كريمان وهي ترفع كلوتها وتنزل الجيبه
وتقول له( انت مجرم ايه اللي انت عملته ده حد يعمل كده برده هو ده العقاب بتاعي يعني)
فقال لها (بس ايه رايك)
فقالت كريمان ( انا افتكرتك هتضربني ولا هتديني علقه حتى ما كنتش عارفه انك انت هتطلع شرير وقاسي اوي كده)
فضحك حسنين
فقالت له (طب يلا ادخل عشان نجلاء اكيد نامت)
فقال لها طب( مش لما اديكي الهديه بتاعتك الاول هو ينفع ادخل عليها من غير ما اديكي الهديه)
فمسك حسنين ذراع كريمان وجذبها الى الاسفل فسقطت كريمان على ركبتيها وهي تسند بيديها على فخذيه وزبره منتصب امامها
ثم مسك راسها وجعلها تقترب من زبره وهي ترفع عينيها الى وجهه
وتقول له( انت عايز ايه طيب!!! عايزني اعملك كده) فتمسك زبره ثم تلحس بضانه من اسفل الى اعلى ثم الى اعلى فتلحس زبره من تحت الى فوق حتى تصل الى راس زبره فتضع زبره في فمها وتمصه وهي تغمز له
وتقول له( ده سخن اوي وكبير ...وحلو اوي يا سونة ) ثم تمصه مره اخرى له وتخرجه من فمها و تنظر اليه وتقول له وهي تدعك زبره (يلا بقى كفايه كده علشان مش هينفع نعمل حاجه هنا)
فمسك حسنين وجهها بيديه الاثنين ثم اقترب من شفايفها فقبلها في شفايفها وهي منفعله معه وانفاسها تتعالى وتلف زراعيها حول جسمه العاري ثم ابتعدت عنه ووقفت وقالت له (مش قلت لك مش هينفع اللي انت بتعمله ده هنا)
فقال لها حسنين( ماشي يا زي ما تحبي بس اعملي حسابك ان انا لازم انيكك قريب)
فقالت له وهي تبتسم (اخرس)
ثم قام حسنين وزبره امامه منتصب جدا متوجها الى باب غرفه نجلاء وكريمان تنظر الى جسمه العاري وهو يمشي ويدها على كسها حتى وصل حسنين الى باب غرفه نجلاء وفتحه ثم دخل واغلق الباب عليه هو ونجلاء.
ثم قالت كريمان عندما شاهدت حسنين وهو يحاول ان ينيك نجلاء
( هو ايه اللي بيحصل هنا ايه اللي بيحصل ؟؟...انت يا حيوان ايه اللي انت بتعمله ده )
ثم التفت حسنين اليها
وقال( اهلا اعز الناس و اهلا بالناس الحلوه ده احنا ليلتنا هتبقى حلوه النهارده اخلعي يا بت انتي كمان وتعالي)
ثم قالت له( اخلع ايه يا حيوان يا ابن الكلب ده انا هوديك في داهيه هو انت بقى اللي اسمك حسنين.. انا هسجنك النهارده)
فقام حسنين من فوق نجلاء وجلس على السرير وهو يمسك باصبيعيه كلوت نجلاء المقطوع وهو ينظر الى فريده واللبن ينزل من كسها ثم سند ظهره على السرير
وكريمان تنظر على جسمه العاري وعلى زبره الكبير المنتصب
بينما نجلاء تحاول ان تداري جسدها بالفستان وتبكي
فقالت كريمان( هو ايه اللي انت كنت بتعمله دلوقتي هنا انت مش عارف دي مين؟؟)
فقال لها هتطلع (مين يعني اهي حرمة زي اي حرمة)
فقالت كريمان وهي تضع يدها على فمها وهي مندهشه من رد حسنين (انا هطلبلك الشرطه وهي تيجي تشوف اللي حصل)
فوقف حسنين امام كريمان عاري وكانت كريمان تنظر الى زبره الاسمر متعجبه بكبر حجم زبره فاندهشت عندما راته امامها
ونجلاء مازالت جالسه على السرير تبكي وهي منهاره جدا
ثم قالت كريمان له (انت مش عارف اللي انت عملته ده ايه؟
انا بقي هطلبلك الشرطة علشان تيجي تعرفك انت عملت ايه )
فضحك حسنين وهو يقول لها ( أما عالم بجحة بصحيح ...يعني تدخلي عليا انا ومراتي الاوضة وكمان هتطلبلي الشرطة )
فقالت نجلاء ( مرات مين يا مجنون انت ...اطلبي الشرطة يا كريمان بسرعة )
فقالت كريمان ( انت بتقول ايه ؟؟؟ مرات مين وكلام ايه اللي انت بتقوله )
فقال لها حسنين ( مراتي .... نجلاء تبقي مراتي ...في حاجة. )
فقالت نجلاء لكريمان ( ده كداب يا كريمان ...بقولك اطلبي الشرطة بسرعة )
فقالت كريمان ( استني بس يا نجلاء لما نشوف ايه الحكايه )
فقالت لحسنين ( ممكن تيجي نتكلم بره في الصاله شويه)
فنظر اليها حسنين
وقال( نتكلم ما نتكلمش ليه)
ثم خرجت كريمان من الغرفه وتركت نجلاء هي وفريده في داخل الغرفه وكانت نجلاء تظل تبكي منهاره مما حدث واثناء خروج حسنين وراء كاريمان وهو عاري الجسد من الغرفه نظر الى نجلاء
وقال لها (انتي تفتكري كده انا خلصت ..انا مش هسيبك النهارده...الا لما انيكك انتي كمان )
فردت نجلاء وقالت (اخرس يا حيوان اطلع بره)
فقال لها حسنين (خلاص بس بالراحه طالعين اهو)
وخرج حسنين وهو يمشي وراء كريمان وهو ينظر على طيزها من الخلف التي تهتز امامه
فكانت كريمان ترتدي جزمه كعب عالي وچيبة ليكرا تلتصق بجسمهاوكانت طيزها ترتج عندما تمشي فمسك حسنين فلقة طيز كريمان وهي تمشي وضربها على طيزها
وهو يقول (ايه الطيز الحلوه دي)
فنظرت كريمان اليه وهي وجهها يبدو عليه ابتسامه خفيفه
وهي تقول( بلاش قله ادب من فضلك انت اتجننت عشان تعمل معايا حاجه زي كده)
وقال لها حسنين (طب وانا عملت حاجه يا مدام من هو ماشي محترم)
فانزلت كريمان عينها على زبره الاسمر ثم رفعت عينيها اليه
وتقول ماهو باين اهو الاحترام.... انت لو محترم تقف قدامي عريان كده )
وقال لها( اهي في دي انت عندك حق تحبي ادخل البس)
فقالت له وهي وجهها يبتسم (اللي انت شايفه)
فقال لها ( انا شايف ان الدنيا حر وهو يمسك زبره امامها)
فعضت كريمان بشفتيها وهي تبتسم وتضربه على صدره وتقول له (يا قليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده هنطلع نتكلم بره ولا مش هنتكلم)
فقال لها( نطلع ما نطلعش ليه ثم مشيت كريمان امامه وهي تنظر وتبتسم الى الخلف الى حسنين الذي ينظر الي ابتسامتها ثم يضربها مره اخرى على طيزها
فترتج طيز كريمان اكثر فتجري كريمان
وتقول له( اخر مره تعمل حاجه زي دي انا مش هسمح لك تعمل كده ثاني اتفضل اقعد عشان نتكلم وتشوف موضوع نجلاء ده هيجرى فيه ايه)
قال لها حسنين( طب ما بقولك ايه ما تيجي ندخل جوه الاوضه نتكلم على السرير احسن عشان نبقى براحتنا)
وقالت له( انت انسان قليل الادب مش محترم )
فقال ( خلاص ما تزعليش خلينا قاعدين هنا في الصاله احسن )
فجلس حسنين على الكنبه وهو يضع رجل على الكنبه ويثنيها ورجل يفردها على الارض وكان زبره واضحا جدا امام كريمان التي لم تستطع ان تنزل عينيها من على زبره لفتره وشعرت كريمان بالهيجان وانها تريد ان تمسك زبره وتمصه
وقالت كريمان( انت عارف انت عملت في نجلاء وبنتها ايه انا مضطره ان انا ابلغ عنك الشرطه وهم اللي هيشوفوا الكلام ده معاك )
ثم امسك حسنين علبه السجائر واخذ منها سيجاره ويمسك الولاعه ويشعل السيجاره
ويقول لها ودخان السجائر يخرج من فمه (تصدقي انا نفسي اتحبس من زمان يلا يا مدام بلغي الشرطه بس خلي بالك قبل ما تبلغي الشرطه انتي كده اللي هتتسجني مش انا)
وقالت له (يعني ايه الكلام ده)
فقال لها (اولا يا مدام اللي كنت نايم معاها جوه وكنت عايز انيكها دي تبقى مراتي وحضرتك دخلتي علينا بدون احم ولا دستور وقطعتي خلوتنا)
فقالت له كريمان منفعلة ( انا سمعت منك الكلام ده جوه مراتك ..مراتك مين انت مجنون.؟ مراتك دي في البيت عندكم)
فقال لها ( مراتي اللي قاعده جوه وبتعيط دي)
فقالت له (قصدك مين نجلاء انت تجننت انت عارف كويس ان انت عملت معاها الكلام ده قبل كده وهي نايمه وحطيت لها برشام في اللبن وعملت لها كده )
وقال لها( لا لا انا ما عملتلهاش وهي نايمه يبقى هي كذبت عليكي... اصل نجلاء صاحبتك ماضيه على ورقه جواز عرفي وانا لما عملت لها كده كان يوم دخلتي عليها وواخدة فلوس علي كده )
فقالت كريمان (انت اكيد بتهزر نجلاء عمرها ما تعمل حاجه زي كده انا عارفه نجلاء كويس وكل اسرارها معايا.. ممكن اشوف الورقه دي)
فقال( لها من العين دي قبل العين دي... ادخل اجيب الورقه الجلابيه)
فقالت له وهي تنظر على زبره وجسمه العاري( لا خليك هنا مش هينفع تدخل وانت بالمنظر ده)
انا هدخل اجيب لك الجلابيه باللي فيها)
ثم قامت كريمان واستدارت فاتجهت الى الغرفه التي توجد بها نجلاء وفريده وكان حسنين ينظر على طيزها من الخلف وهي تمشي وكان معجب جدا بها
ثم دخلت كريمان فوجدت نجلاء جالسه على السرير وهي تحاول ان تغطي فريده وتلبسها ملابسها
فقالت لها نجلاء( هو لسه الحيوان ده قاعد بره )
فقالت لها كريمان ( استني عليا يا نجلاء انا مش عارفه في ايه بالظبط)
فقالت لها نجلاء( يعني ايه في ايه يا كريمان.. هو ايه اللي مقعده بره لحد دلوقتي اطلبي له الشرطه حالا)
وقالت لها ا(ستني يا نجلاء وانا هفهمك بعدين)
ثم اخذت الجلابيه و خرجت وعندما وصلت للصاله وجدت حسنين يجلس بنفس الوضعيه وهو يدخن السيجاره فنظرت على جسمه وزبره العاري ثم اخرج حسنين صورة من الورق من جيب الجلابيه واعطاها لكريمان
(فبعد ان انتهى حسنين من نيك نجلاء وفريده في المره الاولى وجد ورقه في درج المكتب ويوجد باسفلها امضاء باسم نجلاء وهي ورقه ليس مكتوب فيها شيء كان قد طلبها منها طارق لأمر ما )
فكتب حسنين علي هذه الورقة عقد زواج عرفي بينه وبين نجلاء وجعل نجلاء تبصم عليه وهي نائمة
فاخذت كريمان الورقه واخذت تقراها وانصدمت حينما قرات الكلام وان بالفعل نجلاء هي زوجه حسنين بهذا العقد
فقالت له كريمان( مش يمكن البصمه دي مش بتاعتها ؟)
فقال لها حسنين ( طب ممكن نقول البصمه مش بتاعتها طب والامضاء كمان مش بتاعتها... وهي عندك ايه جوه ادخلي وريها الورقه واساليها اذا كانت الورقة بتاعتها ولا لا... ولو طلعت امضتها وما جتش حالا دلوقتي يبقي احنا خلاص هنروح القسم وهناك هيعرفوا البصمه والامضاء بتاعتها ولا مش بتعاتها)
فانزعجت كريمان جدا لما سمعته من حسنين
وقالت له (يعني انت عايز ايه دلوقتي)
فقال حسنين ( انا عايز مراتي)
فقالت له كريمان( بص بقى انا هقولك على حاجه سيبك من موضوع مراتك والكلام الفاضي ده انا عارفه ان الورقه اللي معاك ممكن تعمل بيها مشكله كبيره لنجلاء انت عايز ايه قصاد ان انا اخذ منك الورقه دي)
وقال لها (تاخذي الورقه انتي بتحلمي عشان تاخديها... دي يا مدام الورقه دي ثمنها كبير قوي ما تعرفيش نجلاء عندي دي تساوي ايه )
كان يقول هذا الكلام وهو يدعك في زبره
فقالت له كريمان( للدرجه دي طب انت يرضيك انك تهد بيتها وتخرب عليها هي وبنتها)
فضحك حسنين بصوت عالي وقال لها ( بيتها!!!!!؟ بيتها يبقى عند جوزها)
فقالت له كريمان (ما انت عارف ان طارق هو جوزها)
فقال لها( الكلام ده كان زمان جوزها اللي قاعد قدامك اهو ويضرب بيده على صدره راجل وسيد الرجاله ويملا عين التخين ولا انتي شايفه حاجه غير كده)
فنظرت اليه وعلى زبره المنتصب امامها
وقالت ( طب شوف انا هديك خمس دقائق وبعدها ارجع لك تاني وتكون خدت قرار في الموضوع ده لان انا مش هسمح بكده وانا عندي ناس تعرف توديك ورا الشمس)
فقال لها (بصي بقى يا مدام انا ما بحبش اسلوب التهديد ده انا لا بيهمني ناس ولا يهمني شياطين ولا حد يقدر يعمل معايا حاجه زي ما انت عندك ناس انا عندي ناس ما فيش حد مقطوع فبلاش تتكلمي معايا بالطريقه دي تاني )
فقالت كريمان (ماشي يا حسنين)
فقال ( اسمي المعلم حسنين)
فقالت له مستهزئه( ماشي يا معلم حسنين زي ما انت قلت انا هدخل جوه لنجلاء وهطلع
ولازم تلاقي حل للموضوع ده والورقه دي تختفي للابد)
فقال لها حسنين (الحل ان انا عايز مراتي تيجي في حضني دلوقتي حالا والا هفتح الباب وهعمل مصيبه وهلم الناس وهتبقى فضيحه خشي كده عقليها علشان ليلتنا تعدي)
فقالت كريمان (انت مش كفايه اللي انت عملته في البنت فريده وضيعت مستقبلها باللي انت عملته فيها)
فقال لها( هو مش انا اللي ضيعت مستقبلها تقدري تسألي فريده بنت نجلاء مين اللي كان نايم معاها وفتحها انا صحيح نمت معاها وعملت لها بس عملت لها من ورا لاني خفت عليها برده ما رضيتش اعمل لها من قدام علشان لما تكبر تعرف برده تتجوز هو انا ما عنديش قلب ولا ايه)
فقالت له كريمان (لا قلبك كبير يا معلم)
رد عليها حسنين وقال( قلبي كبير فعلا زي زبري)
وهو يشاور على زبره
فنظرت كريمان الى زبره ثم نظرت اليه وهي تبلع ريقها وتقول له( احترم نفسك ما تنساش انك انت قاعد قدام واحده متجوزه)
فضحك حسنين
ثم قالت كريمان ( انا هدخل لنجلاء واسالها على موضوع الورقه)
فدخلت كريمان الى نجلاء ووجدتها تغطي جسم فريده وقالت لها كريمان ( ما تقولي كده من الاول يا نجلاء انك ضربة ورقة عرفي يا نجلاء ..انتي هبله يا بنتي حد عاقل يعمل كده؟؟)
فوضعت نجلاء يديها على فمها ومندهشه
وهي تقول لها( ورقة عرفي ايه يا كريمان اللي انا هضربها معاه انتي اتجننتي ..انا اعمل كده مع واحد زي ده ؟)
فقالت لها كريمان( اهي الورقه معايا بره وكمان موجود عليها بصمتك شوفي انتي بقى المشاكل اللي هيعملها)
فقالت لها نجلاء (ده اكيد ورقه مزوره)
وريني الورقه دي
وقالت لها كريمان ( ثواني هخرج اجيبها لك من الصاله وارجع لك)
فخرجت كريمان من غرفه نجلاء متجهه الى الصاله فوجدت حسنين جالسا على الكنبه وهو يدخن السيجاره
فقالت له (فين الورقه عشان عايزه اوريها لنجلاء)
فقال لها (الورقه ما كانت معاكي)
فقالت له ( انا مش عارفة حطيتها فين)
فقال حسنين( على العموم انا ما يهمنيش الورقه حطيتيها فين او حتى تكون ضاعت انا كده كده معايا الاصل)
فقالت له( انا مش بسال على كده انا بس عايزه الورقه عشان نجلاء بتقول وبتنكر ان مفيش حاجة هي ماضية عليها زي كده)
فقال لها( خلاص دوري عليها كده)
فقامت كريمان وهي تبحث عن الورقه ثم اعطت ظهرها الى حسنين وهي تحني ظهرها فضربها حسنين على طيزها فانفزعت كريمان وهي تضع كف يدها على طيزها
وتقول له ( أي اي.. ايه ده يا معلم اللي انت بتعمله ده مش عيب كده!!؟...ايدك بتوجع اوي يا معلم)
وهي تنظر على زبره
فيمسكها حسنين من زراعها ويجعلها تجلس على حجره وهي تشعر بزبره تحت طيزها
فتقول له( اوعى يا مجرم اوعى .... سيبني يا متوحش)
فينظر حسنين بجانبه فيجد الورقه ثم يمسكها
ويقول لها (هي دي الورقه اللي كانت معاكي!!؟)
ثم يمسكها ويدخل يده داخل بلوزه كريمان ويضع الورقه بين بزازها وهو يمسك بزازهامن تحت السنتيان
فتقول كريمان( اي اي اي ايدك بتوجع أوي )
ويقول لها( الحاجات اللي زي دي ما تتسبش كده تتحط في المكان الحلو ده... بس هو مالهم حلوين كده ليه!!؟)
فتمسك كريمان يد حسنين وهي تبتسم
وتقول( له انت جريء أوي على فكره)
فيضغط حسنين على بزاز كريمان وهو يمسكها من تحت الملابس و وهو يحاول ان يطلع بز كريمان من تحت البلوزه لكي يراها
فتمسك كريمان يده
وتقول له (عيب اللي انت بتعمله ده.. ارجوك سيب بقى.. هو انت مش بتشبع خالص)
فقال لها حسنين( هو حد يشبع من الحلويات..)
ويمد يده على بزها الثاني ويمسكه ويعصره بيديه
وتقول كريمان ( اي اي اي ايدك خشنه اوي )
ويقول لها (هو ايدي بس اللي خشنه ..ده زبري كمان خشن ويعجبك اوي)
وهو يضع يده بين فخذيها ويقترب من كسها من فوق الكلوت)
فتضم كريمان فخذيها وهي تقول له( لا كله الا ده .. ارجوك سيبني بقى)
فقال لها (مش هسيبك الا لما تديني بوسه )
فقالت له( يعني انا لو اديتك بوسه هتسيبني اقوم)
فقال لها( اديني بوسه وانا اخليكي تقومي)
فقبلته كريمان في خده قبله خفيفه
وقال لها (ايه ده بقى انتي نصابه على فكره وده ينفع وبعدين انا ما طلبتش انك انت تبوسي خدي)
فقالت له( اومال ابوس ايه ...اخلص عشان نجلاء جوه ولو طلعت وشافتني كده هتبقى مشكله كبيره وممكن ما تكلمنيش تاني)
فقال لها وهو يمسك زراعيها ويجعلها تقف ويشاور على زبره
ويقول لها( انا عايز البوسه هنا)
فسحبت كريمان يدها من يده وهي تجري
وتقول له وهي تبتسم( انت قليل الادب على فكره)
ثم تركته ودخلت بسرعه الى نجلاء و وهي تدخل يدها داخل بزازها من تحت الملابس لتحضر الورقه التي وضعها لها حسنين ما بين بزازها
ودخلت كريمان الى نجلاء وكانت نجلاء تجلس على السرير
ثم مسكت كريمان الورقه وقدمتها الى نجلاء
وهي تقول (ادي الورقه يا ستي)
ثم مسكت نجلاء الورقه وقرات بما فيها ومحتواها بما يفيد انها زوجه حسنين بالفعل ووجدت في الاسفل بصمتها وامضاءها
فقالت وهي تضع يدها على صدرها (يا لهوي دي فعلا امضيتي يا كريمان ..بس هو جاب الورقه دي منين انا مش فاكره حاجه زي كده)
فقالت لها كريمان (يعني الورقه سليمه يا نجلاء)
فقالت لها( انا مش عارفه اعمل ايه ولا اقول ايه!!!!! الورقه فعلا سليمه يا كريمان... بس ازاي جاب ورقه زي كده!!!؟)
فقالت لها كريمان( كفايه بقى يا نجلاء انتي مهما هتقعدي تقولي وتعيدي ما فيش حد هيصدق الكلام ده.. انا عن نفسي مش مصدقه اللي انتي بتقوليه ده)
فقالت لها نجلاء (حتى انتي يا كريمان)
فقالت كريمان ( انا ليا بالورقه واي حد هيشوف الورقه دي مش هيصدقك خالص و هيصدق الورقه ..ده كفايه بس لو راح قدمها للمحكمه هتبقى مشكله وهتخشي السجن يا حلوه)
فوضعت نجلاء يدها على فمها وهي مندهشه ومصابه بالذهول
وهي تقول( لها سجن !!!؟ انا اتسجن!!!؟)
فقالت لها (ايوه عشان انتي جامعه ما بين زوجين في وقت واحد يا حلوه فاحسن حاجه دلوقتي تعمليها انك تسمعي كلامه وانا هحاول اجيبلك الورقه الاصل اللي معاه... لأما تيجيله مصيبه تاخده وتريحك منه للابد.. وبعدين انا قلت له نفس كلامك كده برده لقيت قلبه جامد وفعلا حسيت ان الورقه دي سليمه 100%... بصي يا نجلاء اللي انا اقدر اقوله لك انك هتطلعي معايا دلوقتي وتقعدي معاه ونسمع منه ونشوف هيقول ايه وعايزك تبقي هاديه واوعي تنفعلي او تغلطي او تشتميه )
فقالت نجلاء (انا لو شفته دلوقتي انا هقتله على اللي عمله في بنتي ده دلوقتي.. ده ضيع مستقبلها)
فقالت كريمان( بعدين نبقى نشوف موضوع بنتك يا نجلاء خلينا في موضوعك ده الاهم دلوقتي.. لان ممكن بالورقه دي لو وصلت لطارق ممكن يخرب بيتك فعلا فدلوقتي تطلعي تقعدي معايا بره ونسمع بيقول ايه)
فقامت نجلاء بالفعل مع كريمان وخرجوا الى الصاله وعندما نظرت نجلاء الى حسنين وهو يجلس عاري صرخت صرخه خفيفه وادارت وجهها وهي تضع يدها على وجهها لكي لا ترى حسنين وهو بهذا المنظر
وتقول لكريمان( خليه يلبس حاجه يا كريمان مش هينفع اقعد قدامه وهو بالمنظر ده)
فقالت كريمان ( ما تلمها بقى والبس حاجه وهي تنظر الى جسده وزبره)
فقال لها حسنين ( انا قاعد في بيت مراتي.. واقعد براحتي انا مش هلبس حاجه.. عاجبها تيجي تقعد معايا ماشي.. مش عاجبها خلاص.. يبقى خلينا زي ما احنا )
فقالت نجلاء (انا مستحيل اقعد معاه وهو بالمنظر ده)
فقال لها حسنين( بصي اقولك على حاجه... لو ما جيتيش وقعدتي دلوقتي جنبي انا هطلع البلكونه وانا عريان كده وهخلي كل الجيران تشوفني وانا واقف عريان عندك في البلكونه وهتبقى في فضحيتك بجلاجل ..قلتي ايه بقى ياحلوه)
فقالت لها كريمان( هتعملي ايه دلوقتي.. ده مجنون ويعملها)
فجلست نجلاء على الكرسي وهي لا تنظر الى حسنين
وقالت له (طب انت عايز ايه دلوقتي؟)
فقال حسنين( هو انتي ما مفهمتهاش يا مدام ؟)وهو يوجه الكلام الى كريمان
فقالت له كريمان (صدقني قلتلها على كل حاجه بس هي مش مقتنعه)
فقال لها خلاص مش مقتنعه مش مقتنعة احنا نطلع دلوقتي في المدخل ونجيب الناس اللي في العماره كلها عشان يشهدوا على الكلام)
فقام حسنين وقال لها( هي فين الجلابيه )
وكريمان تحاول ان تهدئه وتمسكه
ويقول لها( اوعي ...اوعي انا هعمل اللي انا قلت عليه وهي حره لأما تيجي دلوقتي في حضني لاما انا هطلع بره)
فانصدمت نجلاء عندما سمعت ذلك
ثم قالت كريمان لحسنين (طيب اديني فرصه تاني وخلاص انا هفهمها)
فقال لها حسنين( ولا فرصه تانيه ولا فرصه تالته فين الجلابيه انا هطلع دلوقتي وهفضحها لاما تيجي في حضني دلوقتي لاما انا هطلع واعمل اللي انا قلت عليه)
فقالت كريمان لنجلاء( خلاص يا نجلاء ده مجنون ويعملها تعالي اقعدي جنبه وخلاص)
فقالت نجلاء (بس يلبس حاجه )
فقال حسنين (انا مش هلبس حاجه وهتيجي تقعدي جنبي دلوقتي)
ونظرت نجلاء الى كريمان وهي مصدومه من الكلام
فقالت كريمان وهي تغمز لنجلاء (يلا يا نجلاء قومي اسمعي الكلام بقى خلينا نخلص الموضوع ده وانا اوعدك ان الموضوع ده هيخلص النهارده)
ثم اخذت كريمان حسنين وهداته وجلس حسنين على الكنبه
ثم مسكت كريمان زراع نجلاء فقامت نجلاء من على الكرسي فجلست على الكنبه مبتعده قليلا عن حسنين
فقال حسنين لنجلاء( هو انتي مكسوفه مني ولا ايه؟ ماتقربي كده يا بت تعالي جنبي شويه)
فنظرت نجلاء الى كريمان وغمزت كريمان لنجلاء ان تقترب منه
فاقتربت نجلاء قليلا
فقال حسنين وهو يمسك زراع نجلاء ا(نت هتنقطينا ما تيجي يا بت اقعدي جنبي هنا)
ثم مسك ذراع نجلاء وجذبها نحوه
فقالت نجلاء( اوعى ايدك وجعت دراعي)
فقامت نجلاء من مكانها وجلست بجانب حسنين حتى التصقت بحسنين ووضع حسنين يده على كتفها ونجلاء تحاول ان تبعد يده
وتقول له( من فضلك شيل ايدك من عليا )
وقال حسنين( وبعدين بقى في الليلة الزفت دي.. انتي ليلتك باين عليها مش هتعدي مهتفهميها يا مدام)
ثم قالت كريمان( طب معلش شيل ايدك يا معلم من عليها احنا عايزين نتكلم )
فقال لها ( وانا حطيت ايدي لا مؤاخذه علي ايه!!؟... ده انا حاطط ايدي على كتفها انا عايزها بس تبقى في حضني مش اكثر من كده )
فقالت كريمان ( خلاص يا نجلاء خليه يحط ايده على كتفك وخلاص )
ثم انصدمت نجلاء وهي تسمع هذا الكلام
فوضع حسنين يده على كتف نجلاء
وقالت نجلاء (انت عايز ايه دلوقتي عشان نخلص الموضوع ده ؟؟؟ وورقة ايه اللي انت بتقول ان انا ماضياها معاك يا كذاب)
فقال لها حسنين( ما بلاش قله ادب يا مدام انا معايا ورقه عرفي متوريهلها يا مدام ...اسمك ايه انتي مدام كريمة
فقالت له كريمان( كريمة يا فلاح..انا اسمي كريمان)
فقال لها (كريمان ..نعمان ...تعبان حتي اهي كلها اسامي)
فقالت كريمان (ما انا وريتك الورقه جوه يا نجلاء)
وقالت له نجلاء ( طب انت عايز ايه؟)
فقال لها (اول حاجه انا مش عايزك تعيطي انا عايز ليلتنا تبقى حلو)
فقالت له نجلاء (يعني ايه ليلتنا تبقى حلوه؟)
فقال لها (واحد وعايز ينام مع مراته المفروض يعمل ايه؟)
فقالت له (انت اتجننت.. انت عايز تعمل معايا كده مش كفايه اللي انت عملته المره اللي فاتت)
فقال حسنين (احضرينا يا مدام كريمان.. اهي قالت بلسانها يعني هو حلو لما انا عملت معاكي وانتي نايمه ولما اجي اعمل معاكي وانتي صاحيه وحش)
فقالت له نجلاء( انا مش ممكن اعمل حاجه زي كده انا ست متجوزه وانت عارف ان الورقه انت اللي عاملها )
فقال لها حسنين( خلاص طالما انتي متاكده ان انا اللي عاملها يبقى انا هقوم البس دلوقتي وامشي لاني ما ليش حق فيكي وحقك عليا بس انا هوصل للقسم.. وخليكي جنب التليفون علشان شويه القسم هيتصل بيكي ويطلبك تحضري هناك وساعتها هو يتصرف معاكي)
فشعرت نجلاء بالارتباك والخوف ثم بكت
فقال لها (لا لا مش عايز العيون الحلوه دي تعيط الليله ليله فرح مش عايزين نقلبها غم ...... بصي انا هقوم ادخل الحمام عقبال ما ارجع تكوني يا مدام كريمان قعدتي معاها وعقليتيها كده.. خلي ليلتنا تعدي)
فقام حسنين من على الكنبه وزبره منتصب امامه وكريمان تنظر بشغف علي زبره الكبير ثم ابتدأ ان يمشي وكانت كريمان ونجلاء تنظران على ظهره وطيزه العاريه وهو يمشي ثم ذهب ودخل الى الحمام )
فجلست كريمان مع نجلاء
فقالت كريمان لنجلاء (بصي يا نجلاء احنا عشان نخلص الموضوع ده هتدخلي معاه وتنامي معاه )
فقالت نجلاء (انتي مجنونه يا كريمان انا اعمل كده برده)
فقالت كريمان (ماقدمناش حل غير كده وانا اوعدك المره دي وخلاص)
فوضعت نجلاء راسها بين يديها وبكت
ثم قالت كريمان ( مش وقت عياط دلوقتي يا نجلاء اسمعي اللي انا بقولك عليه وبعدين ما حدش هيعرف حاجه عن الموضوع ده وانتي عارفه ان سرك كبير... دي مره وخلاص اعتبريه علاج مر ولازم تشربيه وخلاص )
وعندما انتهي حسنين من دخول الحمام وعند خروجه منه تذكر فريده فدخل عليها الغرفه فوجدها نائمه فاقترب منها وكانت ترتدي شورت وتيشرت ثم شد لها الشورت والكلوت لكي يرى طيزها فضربها فأخذ يحسس علي طيزها العاريه وهي غير مدركة لما يحدث لانها كانت في حاله اجهاد
وقال لها( معلش ما كملتش النيكة بتاعتك يا حبيبتي انا رايح انيك امك وهرجع لك تاني عشان نكمل مع بعض يا عسل)
ثم رفع لها الشورت والكلوت مره اخرى وخرج من الغرفه واتجه الى الصاله
فنظرت كريمان اليه وعينها على زبره وهي تعض على شفتيها ونجلاء تغمض عينها عند مشاهدته ياتي عاري تماما
فيقول حسنين( ها وصلتوا لايه؟)
فقالت كريمان (مبروك عليك نجلاء يا معلم بس ابقى خليك بالراحه معاها)
فنظرت نجلاء الى كريمان نظره اندهاش فمسكت كريمان يدها
وقالت لها (قومي يلا يا نجلاء)
وقالت نجلاء( يلا على فين)
فقالت لها كريمان ( هيكون على فين يعني ..قومي بقى ما تبقيش دماغك ناشفه )
ثم قامت نجلاء معها
وقالت كريمان لحسنين( خليك هنا لما اندهلك ابقى ادخل)
واخذت كريمان نجلاء الى داخل الغرفه وهي تقف امامها فتمسك كريمان طرف فستان نجلاء وترفعه لاعلى وتقلعه لنجلاء)
فكانت نجلاء ترتدي فقط سنتيان تحت الفستان لان حسنين قد قطع كلوتها عندما كان يريد ان ينيكها في المره الاخيره
ثم جاءت كريمان من وراء نجلاء وهي تنظر على جسمها وعلى طيزها العاريه وفكت لها السنتيان فاصبحت نجلاء عاريه تماما
فقالت نجلاء لها (انا مش هقدر اعمل كده يا كريمان.. انا مش متخيلة نفسي ان انا نايمه مع واحد زي ده)
فقالت لها( انتي متخيلة ان لو طارق عرف هيحصل ايه؟ .... انا عملت الحاجه دي مع 100 واحد غير جوزي وكل مره بتخيل الراجل اللي بيعمل معايا كده ان هو حبيبي وجوزي ...اعملي زيي هتتبسطي والراجل بتاعه كبير وهيظبطك هههههه)
فقالت نجلاء (تصدقي ان انتي ما عندكيش ددمم )
واثناء الكلام ذهبت كريمان الى التسريحه واخذت صباع روچ وبرفان ورجعت لنجلاء وهي تمسك صباع الروچ وتضع الروج في شفايف نجلاء وهي تتكلم ثم رشت جسم نجلاء بالبرفان
فضحكت كريمان وقالت لها( يا بت هو حد يلاقي زب زي زب حسنين اليومين دول هههههههههه ...انا هسيبك وانتي نامي في السرير عقبال ما هو يدخلك)
فقالت نجلاء( انا عايزه منك طلب)
فقالت لها كريمان ( عايزه ايه؟)
فقالت لها نجلاء (تاخدي فريده عندك في البيت اليومين دول لحد ما الموضوع ده يخلص وبعد كده تبقى ترجع)
فقالت لها كريمان ( حاضر يا نجلاء زي ما انتي شايفه)
وتركتها كريمان وخرجت الى حسنين الذي كان يجلس ويمسك زبره وينظر الى كريمان
فتقول له( خلاص زي ما انا قلتلك هي دلوقتي بتحضر نفسها وهتدخل هتلاقيها في السرير هتكون بين حضنك وهي تنظر الى زبره
فقال لها حسنين( انا مش عارف اقولك ايه الصراحه يا مدام انتي عملتي معايا النهارده حاجتين.. حاجه غلط وحاجه اشكرك عليها..
فقالت كريمان وهي مبتسمه (انا عملت معاك حاجه غلط!!!!)
فقال لها ايوه (ولازم اخذ حقي منك)
فقالت له (انا عملت ايه معاك ايه بقي غلط،)
فقال لها( هتعرفي دلوقتي والحاجه الصح انا لازم اديكي عليها مكافأة.. ليكي عندي هديه لازم تاخديها مني... ودلوقتي الحاجه الغلط اللي انت عملتيها لما دخلتي الاوضه اول مره وانا نايم على نجلاء وقلتيلي يا حيوان.. وانا لازم اعرفك غلطك ثم قام حسنين ومسك زراعه كريمان وشدها منها إليه
وكريمان تقول له( انت بتعمل ايه)
فقال لها (هتعرفي دلوقت)
ثم لوى ذراعها
وقالت له( اي اي ايدي هتتكسر )
فقال لها (ما تخافيش مش هتوصل للكسر )
وهو يصفعها ويضربها على طيزها من الخلف من فوق الچيبة
ويقول لها (عشان تعرفي تقوليلي يا حيوان )
وتقول له( اي اي ايدك بتوجع اوي)
ويستمر حسنين في ضرب طيز كريمان بيده وهي تتوجع وتحاول ان تبعد عنه ولكنها كانت تشعر بالم في زراعيها نتيجه مسك حسنين لها
وتقول له (كفايه اوعى بقى سيبني ايدك بتوجع اوي)
ثم رفع حسنين لها الچيبه فظهر كلوتها الاحمر وهو معظمه يدخل في فلق طيزها فأعجب حسنين ببياض طيز كريمان الكبيره واخذ يضربها فكانت طيزها ترتج بشده وفخاذها ترتج معها
فاعجب حسنين بهذا المنظر وانتصب زبره جدا
وقالت له( عيب اللي انت بتعمله ده)
وهي تحاول ان تنزل الچيبة فيمسك حسنين يدها الثانيه بيد واحده وهو مستمر في ان يحسس على طيزها ويضربها عليها حتى احمرت طيزها قليلا
وهي تقول له( كفايه ارجوك يا حسنين وجعتني اوي وايدك تقيله وبتوجع)
فقال لها (هتقولي تاني يا حيوان)
ونظرت له وهي تبتسم وتقول له (خلاص اخر مره تسمع مني كلمه زي دي ...سيب ايدي بقي مش قادره)
فينزل حسنين لها الكلوت ويعري طيزها تماما وكان الكلوت في منتصف فخاذها وطيز كريمان عارية تماما
فقام حسنين ويمسك كريمان من وسطها وينيمها على بطنها وهي على فخاذه فكان زبره يلتصق ببطنها
وتحاول ان تقوم من على رجله
ولكن حسنين يضع يده على رقبتها حتى يشل حركتها
ثم وضع كوعه على ظهرها ومسك فلق طيزها بيده الاثنين ثم قام بفتح طيز كريمان وهو يشاهد كسها النظيف وخرم طيزها وهو يضع اصبعه على خرم طيزها بدون ان يدخله في داخله وبحركه دائريه عده مرات احست كريمان بالنشوة الجنسيه وبدأ ينزل من كسها ي سائل
فوضع حسنين اصبعه في كس كريمان واخذ يدخل اصبعه ويخرجه وهي تتأوه
وتقول له( سيبني من فضلك انا تعبت ومش قادره لو حد شافنا هيعمل مشكله...انت كده اتأخرت علي نجلاء)
فقال لها( هتعملي كده تاني) فقالت له( انا اسفه مش هعمل كده تاني سيبني عشان خاطري)
فتركها حسنين ووقفت كريمان وهي ترفع كلوتها وتنزل الجيبه
وتقول له( انت مجرم ايه اللي انت عملته ده حد يعمل كده برده هو ده العقاب بتاعي يعني)
فقال لها (بس ايه رايك)
فقالت كريمان ( انا افتكرتك هتضربني ولا هتديني علقه حتى ما كنتش عارفه انك انت هتطلع شرير وقاسي اوي كده)
فضحك حسنين
فقالت له (طب يلا ادخل عشان نجلاء اكيد نامت)
فقال لها طب( مش لما اديكي الهديه بتاعتك الاول هو ينفع ادخل عليها من غير ما اديكي الهديه)
فمسك حسنين ذراع كريمان وجذبها الى الاسفل فسقطت كريمان على ركبتيها وهي تسند بيديها على فخذيه وزبره منتصب امامها
ثم مسك راسها وجعلها تقترب من زبره وهي ترفع عينيها الى وجهه
وتقول له( انت عايز ايه طيب!!! عايزني اعملك كده) فتمسك زبره ثم تلحس بضانه من اسفل الى اعلى ثم الى اعلى فتلحس زبره من تحت الى فوق حتى تصل الى راس زبره فتضع زبره في فمها وتمصه وهي تغمز له
وتقول له( ده سخن اوي وكبير ...وحلو اوي يا سونة ) ثم تمصه مره اخرى له وتخرجه من فمها و تنظر اليه وتقول له وهي تدعك زبره (يلا بقى كفايه كده علشان مش هينفع نعمل حاجه هنا)
فمسك حسنين وجهها بيديه الاثنين ثم اقترب من شفايفها فقبلها في شفايفها وهي منفعله معه وانفاسها تتعالى وتلف زراعيها حول جسمه العاري ثم ابتعدت عنه ووقفت وقالت له (مش قلت لك مش هينفع اللي انت بتعمله ده هنا)
فقال لها حسنين( ماشي يا زي ما تحبي بس اعملي حسابك ان انا لازم انيكك قريب)
فقالت له وهي تبتسم (اخرس)
ثم قام حسنين وزبره امامه منتصب جدا متوجها الى باب غرفه نجلاء وكريمان تنظر الى جسمه العاري وهو يمشي ويدها على كسها حتى وصل حسنين الى باب غرفه نجلاء وفتحه ثم دخل واغلق الباب عليه هو ونجلاء.