ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
اعرفكم بببطل القصه الاول طارق عندي ١٩ سنه في كليه اداب طوله ١٨٠ سم و جسمه رياضي ومهتم بيه وزبه طوله ١٧ سم تعالوا اعرفكو علي الشخصيات
سناء : ام طارق ٤١ سنه بس ايه يبان عليها اواخر العشرينات جسم ميلف طياز كبيره وبزاز مدوره واقفه ومشدوده ومعندهاش كرش حاجه كده تتاكل اكل
علي : ابو طارق ٤٢ سنه كان مع امي فالكليه واتعرفوا علي بعض واتجوزوا علي طول بعد الجامعه طوله ١٧٣ سم و رياضي مهتم بيروح مع علي الجيم بنفسه وزبه ١٨ سم وعريض
الاختين التوأم نورا وهاجر
نورا : عندها ١٧ سنه في ٣ث بس جسمها سابق سنها فشخ بزازها كبار حجم الشمام الكبير وطيازها مشدوده عشان كانت بتتمرن في البيت ودمها خفيف وكل صحابها بيحبوها وبيكلموها انهم يرتبطو بطارق بس العبد*** كاريزما طبعا
هاجر : عكس نورا خالص جسمها عادي بزازها حجم التفاح و طيزها مش كبيره وهاديه كده وفي حالها برا البيت لكن في البيت مش بتبطل رغي وكلام وبتدخل في كل حاجه كبيره وصغيره
دي مش كل الشخصيات بس كل ما ييجي وقت معين لشخصيه هنوصفها عشان مطولش عليكو
زي عاده كل يوم ام طارق دخلت تصحيه الصبح
سناء : يا طارق .. يلا يا حبيبي اصحي عشان الكليه
طارق : صباح الفل يا سوسو
طارق لاحظ ان امه تعبانه خالص وباين عليها جدا بس سكت
طلعت الصاله لقيت بابا
طارق : صباحوو يا حج
علي : اسمها صباح الخير يا حيوان
طارق: ايه بس يا حجوج مالك ما تروق وانت يا سوسو خلي جوزك يهدي علينا شويه
علي : شوف الولا اللمض طب يلا ادخل صحي اخواتك عشان نفطر سوا
طارق : حاضر يا حجووج
سناء : صحيح يا علي بالراحه عالولا شويه الواد كبر
علي : بس ايه رأيك في ليله امبارح يا سوسو
سناء : شوف الراجل يعني انا بكلمك في ايه وانت بتتكلم في ايه العيال جوا زمانهم طالعين
علي : ايه يعني ما كسم العيال خليهم يشوفوني وانا بنيك الكس اللي جابهم للدنيا
وراح حاطط ايده علي كس سناء من تحت ترابيزه السفره وداخل معاها في بوسه خلت اعصابها تسيب خالص وشغال ب ايد علي كسها وايد مسكت بزازها تعصرهم
لحد ما من كتر الهيجان علي هبد طبق ب ايده وقع من علي السفره اتكسر
سناء : عاجبك كده اهو زمان العيال سمعو وطالعين جري وعدلت هدومها بسرعه
مشهد تاني عند طارق في الاوضه
علي دخل الاوضه علي اخواته نورا وهاجر شاف منظر يهيج نورا لابسه قميص نوم مداري بزازها بالعافيه والشق اللي بينهم باين وحلماتها فيه واقفه و هاجر نايمه بالبرا والبانتي والاتنين مش حاسيين هو وقف متنح شويه وهاج فشخ وفاق علي صوت كسر الطبق برا
طارق : يا نورا .. يا هاجر اصحو بقي
هاجر : عاوز ايه يا عم سيبني انام .. وبعدين مش كل يوم احنا اللي بندخل نصحيك صحيت بدري ليه النهارده يعني
طارق : مهو ده اللي انت فالحه فيه يا هاجر طوله لسان وبس اصحوا بقي
وصحت هاجر وقامت تصحي نورا اختها و علي طبعا مكانش واخد باله من زبره اللي زي الخيمه في البنطلون
وهي لما قامت من السرير مكانتش واخده بالها انها نايمه بالاندر والبانتي بس نزلت تحت الغطا تاني وعلي وقف متنح وهي كسرت الصمت ده لما قالتله : بتبص علي ايه يا حيوان اطلع برا وانا هصحي نورا واجيلك وطبعا هاجر لمحت زبره اللي في البنطلون عامل زي الخيمه
معلش الجزء الاول مفيهوش سكس بس بعد كده الاجزاء الجايه هتولع ناار
ياريت لو القصه عجبتك تكتب كومنت تشجعني بيه
وبعتذر عن الاخطاء عشان اول مره
الجزء التاني
لما طبعا كله قام وطلع عالسفره كان زبر علي واقف وزبر طارق واقف و سناء هايجه من اللي علي عمله و هاجر هايجه من زبر اخوها في البنلطون مفيش غير نورا هي اللي ملحقتش
كله اكل و سناء دخلت المطبخ لقت علي دخل وراها ولازق ف ضهرها
سناء : ايه يا راجل ليله امبارح مكانتش مكفياك ولا ايه ده انا كنت ميته
علي : ليله امبارح .. هو في زي ليله امبارح
فلاش باك
علي دخل من الشغل ملقاش حد من الولاد موجودين قام داخل اوضه النوم لقي مراته نايمه بقميص نوم سكسي علي جنبها وفرده من فرد بزازها طالعه براه ومنظر يهيج الحجر
دخل قطع القميص من عليها وهي اتخضت ونزل لحس وتقفيش في حلمات بزازها وسناء صحت جت تتكلم قام واخدها ف بوسه وغابو مع بعض فيها لحد ما سناء اتهزت واترعشت وجابتهم علي ايد علي وعلي هجم عليها وقعد يبوس في كل حته في جسم مراته لحد ما نزل عند كسها اللي كان غرقان من سوايله قعد يلحس فيه ويدخل صوباعين وهو بيلحس وياخد من بلل كسها و يحط علي صوابعه ويبعبص طيزها لحد ما استوت عالاخر وجابت تاني قام علي وقلع البنطلون وقعد يفرش كس سناء وهو بيلعب في بزازها ويقفشهم لحد ما سناء صرخت : دخله بقي مش قادره دخله يا علي قام علي كل شويه يدخل لحد الراس ويطلعه وسناء اتجننت وجابت تالت مره قام هو راشق زبره مره واحده وهي بتجيب وطلعه وهي اتنهدت معاه كأنه سحب روحها معاه راح مدخله تاني وقعد ينيك فيها ربع ساعه لحد ما طلع زبه وجابهم علي بزازها وهي بتصوت .. قعدوا وقالتلو ايه ده يا علي مالك النهارده يا حبيبي انت قطعتني وخليتني اجيب كتير اوي علي قالها انت ميتشبعش منك يا سوسو يا روح قلبي بتبص لقت زبره واقف قالتله هو مبيهمدش ولا ايه قالها لا استعدي بقي عشان كسك هيتفشخ تاني ودخلو غابو في بوسه تانيه وقام علي راشق زبه علي طول وقعد ينيك فيها لحد ما جابت للمره الرابعه وغيرو الوضع خلاها هي تركب زبه وقعدت تتنطط لحد ما قالها هجيب قالتله جيب واملا كسي لبن يا حبيبي الاتنين اتشنجو سوا في نفس الوقت وجابوا وقامت سناء لقت لبن علي والعسل بتاعها بينزلو مع بعض والاتنين قعدو علي السرير مهدودين
علي : بحبك يا سوسو
سناء : وانا بموت فيك يا روح قلب سوسو
سناء : يوه ده الوقت اتأخر انا هدخل اخد شاور بسرعه قبل ما العيال تيجي
علي : توفيرا للوقت هاجي اخده معاك يا جميل
سناء : لا يا راجل ده انا مش قادره خلاص انت فشختني
علي : تعالي بس ومش هنعمل حاجه
دخلوا الحمام سوا و عملوا الواحد المتين وطلعو
نرجع من الفلاش باك
سناء : احححح يا علي كانت ليله حلوه اوي
علي : ما تيجي نكررها دلوقت
سناء : لم نفسك العيال برا انت انزل الشغل وارجع بدري هتلاقيني جاهزالك
طارق دخل قال : احم احم طيب راعي وجود عيالك في البيت يا حج مش قدامنا كده
علي : بس ياض يبن الكلب روح شوف انت بتعمل ايه عشان مجيلكش
سناء : لا ده ميقصدش يا علي
نزل طارق كليته و نورا وهاجر المدرسه وعلي نزل الشغل
طارق دخل الجامعه وقابل الشله بتاعته
نورهان : اكبر من طارق ب سنتين بس بتسقط وفي كليه حقوق بزازها متوسطين و طيازها مشدوده ووشها قمر و طارق معتبرها البيست فريند بتاعته
مريم : شرموطه الجامعه قد طارق في السن والجامعه كلها عارفه انها بتتناك وجسمها عادي بزاز متوسطه وطياز متوسطه
ولاء : بتكراش علي طارق وبتحبه .. اصغر منه بسنه في سنه اولي كليه تجاره بزازها مش كبار بس طيازها حكايه تهيج الحجر
احمد وعصام : صحاب طارق الانتيم وبيخرجو مع بعض دايما
طارق دخل : صباح الخير يا جماعه مالكو قالبين بوزكو ليه
كلهم : الاستاذه مريم .. كل يوم في مشكله مع الواد اللي مرتبطه بيه ده
طارق : وايه الجديد يجدعان ده مريم كده من سنه اولي فكو الدنيا وعدو اليوم
احمد : تصدق عندك حق يخويا .. ده انتو عياال نكد
وقامو كلهم كل واحد شاف المحاضرات اللي عنده
نكمل الجزء الجاي حصل ايه مع طارق
ونورا وهاجر في المدرسه
الجزء الثالث
طارق قاعد في المحاضره شارد خالص لانه من ساعه ما شاف امه تعبانه وابوه زبره واقف علي الاكل كان عارف ومتأكد ان ابوه وامه هيدغدغوا الدنيا وهو في الكليه واخواته في المدسه
طارق استني لما المحاضره خلصت وساب صحابه و جه يمشي
نورهان : ايه يا عم طارق رايح فين
طارق : معلش انا تعبان شويه هروح
احمد : ايه يا عم عندك ظروف ولا ايه
كلهم ضحكو راحت ولاء قايمه واقفه قايلالهم بس يا رخميين سيبوه في حاله هو اكيد بردو تعبان وعاوز يروح
طارق سابهم ومشي وطلع علي البيت
مشهد تاني عند هاجر في المدرسه
هاجر : احا يبت يا نادين مشوفتيش الصبح زبر طارق وهو واقف في البنطلون هيخرمه
نادين : وهو كان واقف علي ايه يا شرموطه
هاجر : اصل انا كنت نايمه بالبرا والبانتي وقمت من عالسرير وانا مش واخده بالي وهو كان متنح فيا وزبره واقف اوي
قامت نادين قارصاها من بزازها وقايلالها : مش واخده بالك بردو يا شرموطه
هاجر : اه..اه انت عبيطه ولا ايه يا بت البنات هتاخد بالها .. اه كنت واخده بالي يا ستي هو زوبره كبير وانا نفسي ينيكني واحس بيه جوايا
نادين : يخربيت هيجانك يا بت انت ايه وراحت ماسكه كسها من فوق الهدوم لقت الهدوم غرقانه مياه راحت هاجر حست بكهربا في جسمها وجسمها ساب خالص وقالتلها : يا بت بقي متتعبينيش انا كفايه اني عاوزه اتناك وهايجه اصلا
نادين قالتلها : ابتدي اهتمي بيه بقي يا خايبه ما دام عارفه انه مش مرتبط يعني مفيش حد في حياته يهتم بيه خليكي انت مصدر الاهتمام بقي اتدلعي عليه واهتمي بنفسك وتجرأي في لبسك اكتر و خليه يهيج عليكي بقي
قامت هاجر من مع نادين وهي كل اللي فدماغها ازاي تخلي اخوها ينيكها وتريح نفسها بقي من الهيجان اللي هي فيه
روح طارق البيت وفتح الباب براحه وبيتسحب واول ما دخل لقي اللي كان بيتوقعه صوت اهات مالي الشقه وباب الاوضه متوارب جه يبص لقي امه في وضع الدوجي وابوه من وراها زانق زبره فيها وصوت النيك والاهات مالي الاوضه طارق هاج وطلع زبره يضرب عشره علي المنظر اللي يهيج الحجر ده وعلي قاعد يرزع في كس سناء ولا هامه حاجه وهي تقوله براحه يا علي وهو ولا هو هنا لغايه ما اترعشت وهو مكمل نيك راح كسها قارص علي زبره ومطلعه برا ووراها نافوره من المياه خلت سناء مش قادره تقف علي رجلها خالص راح قالبنا منيمها علي ضهرها وانكشف جسم ام طارق قدامه .. البزاز الحلوه البيضا اللي طريه زي الملبن و الكس الوردي اللي بقي احمر من كتر النيك فيه والفخاد المدوره البيضاا وقام علي ودخل زبه في كسها وطارق اتفاجئ لما لقي ابوه ابتدا ياخد من مياه كسها والسوايل اللي بتنزل منها ويبتدي يحط في طيزها صوابعه .. شكل الهيجان وصل لاعلي مراحله وهيبتدو بعد سنين جواز كتير رحله ومتعه النيك في الطيز وهي كل شويه تهيج اكتر وهو بيرزع وطارق قاعد يلعب في زبره ولقي نفسه تلقائيا بيطلع الموبايل يصور جسم امه وهو بيتناك ومكمل لعب في زبره لحد ما علي اتأوه جامد ودفن زبره لاخر كس سناء هو وسناء وجابو في نفس الوقت وعلي استني زبره يصفي كل اللبن جوا كسها وسناء نامت علي ضهرها وكسها بينزل اللبن مخلوط بسوايلها وطارق اتفاجئ من كميه اللبن اللي جابها ابوه قام طارق متسحب وطالع برا الشقه ونزل قعد علي القهوه مش مصدق الهيجان اللي وصله
نام علي جنب سناء عالسرير ودار بينهم حوار
سناء : انا مش بشبع منك بجد يا علي انا بحبك بجد وبموت فيك
علي : يا حبيبتي انا اللي بموت فيكي انت و كسك الجميل ده وضحكو سوا و قامو اخدو شاور بسرعه قبل ما العيال يرجعو
طارق قاعد علي القهوه سرحان جه احمد وعصام من بعيد
احمد : ايه يا عم مالك سرحان في ايه ما انت سيبتنا فالجامعه وجيت قعدت هنا عادي اهو
عصام : يبني ما اكيد تعبان و حب ييجي هنا يرتاح شويه عشان ميقلقهمش في البيت ما انت عارف طارق يعني
طب ايه يرجاله هتعملو ايه دلوقت قال احمد
كل ده وطارق مش معاهم ومش ف دماغه غير انه يطفي هيجانه
قامو قالوله ايه يا نجم انت روحت فين قالهم معاكو معاكو يلا نشوف هتعملو ايه .. راحو لعبو بلايستيشن وقعدو يهزرو وكده
نورا: اه .. اه براحه يا حبيبي بزازي هتتقطع في ايدك
كريم : (٢٠ سنه جسمه عادي يعني مش تخين ومش رفيع عنده كرش بسيط وزبره ١٥ سم وعريض) ايه يا شرموطه ما انا براحه اهو بزازك هي اللي حلوه بزياده النهارده وقعد يلحس في الحلمتين ويتنقل من البز ده للبز ده ودخلو مع بعض في بوسه غابو فيها وابتدي ينزل علي بطنها ويبوسها في كل حته ووصل علي كسها قعد يلحس فيه كتير لحد ما جابت شهوتها وبعد كده قامت هجمت علي البنطلون بتاعه وقلعته و نزلت البوكسر وطلعت زوبره منه وابتدت تمص فيه وتلحس بضانه وهو هايج وهي هايجه نييك و ابتدي يدخل زبره لاخره وهي تتغنج وتتخنق بيه و يطلعه يضرب بيه علي وشها ويدخله تاني وقام ماسك راسها وقعد ينيك فيه كأنه بينيك كسها لحد ما بقي ريقها بينزل علي زبه وحس انه قرب يجيب قام ساحبها علي طرف السرير ونزل يلحس كسها تاني ويعضعض فيه وفي الزنبور و اول ما جابت تاني قام يفرشها بزبره علي كسها لحد ما الاتنين اترعشو في وقت واحد و كريم جاب علي كسها وبطنها غرق الدنيا بلبنه
ونامو جنب بعض نورا قالتله انا بعد الايام اللي نبقي فيها ف بيت واحد يا حبيبي
وقامو اخدو شاور وعملو واحد عالسريع كل واحد جاب تاني وارتاحو
وفي اخر اليوم كله روح وبردو طارق كل اللي في دماغه الفيديو دخل اوضته وفتح الفيديو وطلع زوبره وقعد يضرب عشره وهو هايج علي اخره لقي باب الاوضه بيخبط .. اتلهوج وقام بسرعه قفل اللاب وعدل هدومه بس زبره لسه واقف هيخرم الشورت
وقال ادخل .. دخلت عليه هاجر بكمبليزون احمر شفاف خلي زبه اللي واقف ده هيجيبهم علي نفسه وهي خدت بالها ووشها احمر واتكسفت
قالتله اطلع يلا عشان العشا قالها حاضر ... جاي وراكي طبعا كل العيله باين عليها الارهاق
نورا كانت بتريح نفسها وبتريح اللي بتحبه و هاجر هرت نفسها ضرب سبعه ونص و علي و سناء الاتنين بيفشخو ف بعض كل يوم و طارق ببيضرب عشره عالفيديو بتاعهم وهيموت من الهيجان والسفره بقي كلها هيجان و هاجر بتتمايص علي طارق وبتعمل حركات تهيجه اكتر ما هو هايج وتأكله في بقه وتلعب في رجله من تحت الترابيزه
سناء: ايه يا يا هاجر الحنيه دي كلها اللي نزلت عليكي مره واحده .. ده انت مش حنينه علينا كلنا اشمعنا طارق يعني
هاجر : ايه يا ماما مالك اخويا حبيبي ان مكنتش اكون حنينه عليه هكون حنينه علي مين يعني وقامت باسته جنب شفايفه
علي : اه يا بكاااشه خلي بالك يا طارق الا هتلاقي البت دي عاوزه منك مصلحه
طارق : متخافش يا علوه انا عارف البت دي
علي : علوه .. اه يا واااطي احترم نفسك يلاا
سناء : ايه يا علي الواد بيهزر معاك عادي
نورا : ما ايه المشكله يا لولو انت شباب بردو
علي : شووف البت
ضحكو كلهم وعلي وسناء قالو : **** يخليكو لبعض ولينا يا ولاد
نكمل الجزء الجاي بقيت النيك والعلاقات اللي هتحصل
اولا انا اسف خالص خالص علي التأخير
كان حاصل عندنا ظروف وعندي امتحانات الفتره دي وكده ادعولي
تعويضا ليكو الجزء هيكون كبير و مليان جنس يهيج ومتعه جامده نيييييك
اسف اني طولت عليكو واسيبكو تستمتعوا بقي
الجزء الرابع
طارق قام بعد العشا ودخل اوضته وهو لسه هايج من الفيديو اللي صوره بتاع امه وهي بتتناك من ابوه ودخل اوضته وطلع زبره اللي كان واقف حجر وابتدي يضرب عشره بكل هيجان و هاجر دخلت اوضتها كانت بتضرب سبعه ونص ... بس قامت لفت في البيت لقت كله نايم قامت عامله زي كل يوم جايه تدخل تتفرج علي طارق اخوها وهو نايم وتشوف زبه من الهدوم سمعت صوت حركه في الاوضه بس واطي قربت سمعت صوت اهات ( طالع من الفيديو اللي طارق مشغله بتاع ابوه وامه) راحت فاتحه جزء من الباب من غير طارق ما ياخد باله من كتر هيجانه .. شافته مطلع زبره وواقف وعروقه نافره وقاعد بيضرب عشره واخر هيجان .. هي هاجت ومكانتش علي بعضها طبعا وكان نفسها تدخل الاوضه تاخد زبره في بقها تمصه و تخليه ينيكها في كل حته فيها .. هاجر كانت لابسه قميص نوم من غير برا وشكله كده وهي لابساه كأنها لابسه بوش اب ف مبين بزازها كبار وقصير تحته كلوت يدوب مغطي اول فخدها راحت هاجر مطلعه فرده بزها الشمال من القميص وقاعده تلعب فيها وتقفش فيها ومتخليه ان طارق هو اللي بيعمل كده و قامت واخداها في بقها تمصها و راحت قاعده علي الارض وهي باصه علي طارق وهو بيضرب عشره جامد وقامت جايبه الكلوت علي جنب وقعدت تلعب في كسها وتكتم التأوهات بتاعتها و في حاله هيجان رهيبه لحد ما هي شافت طارق بيتأوه و حست انه هيجيب وهاجت اوي قام هوب باب اوضتها اتفتح ولقت نورا طالعه .. اول ما شافتها اتخضت ولسه نورا هتتكلم قامت هاجر حاطه ايدها علي بقها وبتزقها تدخلها الاوضه راحت لامحه طارق وهو بيضرب عشره وشافت زوبره .. وقالت في عقلها : احا ده الواد زبره جامد نيك .. ده اكبر من زبر كريم واعرض كمان وحست بسخونه عند كسها و كسها بينز مياه علي فخادها من منظر بزاز اختها وكسها وهي بتضرب سبعه ونص واخوها وزبره الكبير ومنظره وهي بيضرب عشره .. بس اه عالاتنين لو عرفوا هو بيضرب عشره علي ايه بس ..دخلت هاجر ووراها نورا .. ونورا متعصبه من هاجر : ايه يا شرموطه اللي انت عملتيه ده!!
هاجر: انت بتشتميني ليه احترمي نفسك ثم انت مالك اصلا
نورا: طب دخلي بس فرده بزك اللي طالعه دي وبعدين ابقي اتكلمي وخلي ليكي عين للكلام .. انت عاوزه تفضحينا ولا ايه !
انا بقي هقول لامك وابوكي ونشوف بقي الكلام ده
هاجر: بقولك ايه ملكيش دعوه بيا .. انا اعمل اللي انا عاوزاه وانت بتقولي ان انا شرموطه وعاوزه تقولي لماما وبابا!!؟ تعالي بقي نقول لبابا وماما مين اللي بتتفرش ويتقفش ويتلعب فيها ونشوف مين اللي هيتقال عليها شرموطه بقي
نورا طبعا وشها احمر و اتعصبت من كلام هاجر وقالتلها : وقصدك علي مين بقي شايفاني بتناك ... ولا بتناك!!
ولا اقولك شايفاني هايجه علي زبر اخويا؟
طبعا الكلام اول مره يكون كده ما بينهم و يبقي فيه الجرأه دي وده كان غريب بالنسبه للاتنين
راحت هاجر ضاحكه بشرمطه وقايلالها : اسمعي يا شرموطه انت فاكره اني مش واخده بالك باللي بينك وبين كريم ولا ايه
نورا الدم جري في عروقها واتعصبت من كلام اختها .. قالتلها بقي انا شرموطه وكمان بتتهميني اني بتناك من كريم
وقامت شاده اختها وساحباها عالسرير منيماها علي رجلها و رفعت قميص النوم بتاع هاجر و كان بلل كسها في الكلوت وفي منه علي رجلها وده هيج نورا اكتر .. هاجر : انت بتعملي ايه حيوانه .. اه سيبيني يا شرموطه ونورا راحت منزله كلوت هاجر وقعدت تضربها علي طيزها جامد وهي تصوت وكسها بينز ونورا هاجت قامت قالبه هاجر عالسرير وطالعه ف فوقيها وهاجر بتقاوم وتشتمها بس مستمتعه ونورا تقولها جرا ايه يا شرموطه يا لبوه يا هايجه وقامت قاطعه قميص النوم بتاعها ومطلعه فرده من بزازها وقعدت تقفش فيها وتلعب فيها وقامت نازله عليها بلسانها وتلحس فيها وهاجر مش علي بعضها وهايجه نيك و نورا تعضعض في الحلمه وتلف لسانها عليها وقامت طالعه علي شفايفها وغابوا مع بعض في بوسه طويله واتجاوبوا مع بعض وقامت نورا قعدت تبوس كل حته في جسم هاجر ورجعت تمص في الحلمه وتحرك بقها عليه دواير كده وهاجر تحتها بتموت من الهيجان والشهوه .. وراحت نورا مقلعاها الكلوت واول ما لمست كس هاجر اتكهربت و نورا لقت كس هاجر كله مياه من الهيجان وسوائلها قعدت تلعب ب ايديها وتفرك كسها وراحت نازله عليه بلسانها و قعدت تلحس جامد وتدخل طرف لسانها في كس هاجر كأنها بتنيكها بلسانها
هاجر : اهههه ...اه اييه ده اههه انت عملتي ايييه احاااااا و بتقول كده وهي هايجه نيييك نورا: اصبري يا لبوه انت لسه شوفتي حاجه وقامت ضرباها علي طيزها كتير لحد ما احمرت
هاجر : اه يا قلبي اهههه نيكيني بلسانك و وريني المتعه وقامت هاجر قافله ب رجليها علي دماغ نورا وراحت نورا نازله علي خرم طيزها تلحسه وهي بتلعب في كسها ب ايدها لحد ما هاجر قالت اهههههه وصوتت بصووت عالي فشخ وجابت نافوره مياه في وش نورا غرقتها وغرقت السرير
هاجر : احححخخ ايه ده انا مش قادره ايه المتعه دي
نورا قالتلها : ايه يا لبوه ده انت مجبتيهمش من امتي انت غرقتيني يا شرموطه ..... بس كسك طعمه حلو اوي
هاجر : مش انت اللي كنت عاوزاه وهايجه
نورا: انا برضو يا شرموطه يا بتاعه طارق .. قوليلي بقي بتتفرجي علي طارق ليه وهو بيضرب عشره؟
هاجر : يبنتي انا مش بتفرج قصد انا لقيته بيضرب عشره بهيجان وانا معديه صدفه ولعت من كسي ف قعدت وضربت سبعه ونص محستش بنفسي
بس ده زبه حلو اوي وكبير نييك يا نورا
نورا : اه يا وسخه بتهيجي علي اخوكي .. بس بصراحه هو زبره حلو
هاجر : انا مش قادره جسمي مكسر هقوم انام بعد المعركه دي وهريحك ف وقت تاني يا روحي
نورا : لا يختي مش محتاجالك انا بريح نفسي
ناموا وتاني يوم الصبح دخلت هاجر تصحي طارق وهي مش مفارقها منظر زبره من ساعه ما شافته امبارح وطبعا الانتصاب الصباحي كان عامل عمايله وهي هاجت عليه وكانت عاوزه تقلعه و تفضل تمص فيه لحد ما يجيب في بقها
قامت داخله ب ايد كلها حنيه و محسسه علي شعره ودقنه لحد ما حس بنعومه الايد وزبه ابتدي يشد اكتر وهي خدت بالها و ولعت قام هو مفتح عينه وقالها ايه يا بت يا رخمه ده انت مش كل يوم بتندهي عليا من علي باب الاوضه لحد ما اصحي ايه التغير المفاجئ ده .. امبارح تأكليني ف بقي واحنا عالعشا والنهارده. تصحيني بحنيه .. بت بقولك ايه اخلصي عاوزه مصلحه ايه مني
هاجر : يعم هو انا هعوز منك ايه انت عبيط اصلا
طارق : تبقي هتموتيني و بتعامليني كويس قبلها عشان متحسيش بالذنب ومحدش يشك فيكي
هاجر : مقدرش .. و هعيش لمين بعدك .. قصدي ما تتحرق يا عم ولا تولع وانا مالي ده حتي هاخد اوضتك و اقعد فيها براحتي واخد سريرك كمان وراحت طالعه قاعده جنبه ووهي بتطلع خبطت كسها في زبره الواقف من فوق الهدوم و طارق ولع من الحركه دي وزبه بقي زي المسطره واقف ومدي تحيه للبت الحلوه اللي قاعده جنبه وابتدوا يرخمو علي بعض و كل شويه يدغدغ اخته و يقفش تقفيشه والاتنين عاملين نفسهم عبط هما الاتنين
طلعو فطروا وكل واحد شاف نزل شاف مصلحته
هاجر في المدرسه
احا يبت يا نادين .. يخربيت جمال زبر الولا طارق ده حاجه كده ايييه ولا افلام السكس
نادين : انت شوفتيه ؟؟.. **** يخربيتك يا مجنونه عملتي ايه ناكك ولا لسه يا بت انت
هاجر : يا بت لا افهمي متناكتش ولا حاجه بس نفسي لكن مش ده موضوعنا .. ده انا امبارح كنت داخله اتفرج عليه بليل وهو نايم زي كل يوم .... وحكت هاجر لنادين كل اللي حصل و انها ازاي هاجت وزودت حاجات من عندها ( محكتلهاش علي حوار هي ونورا عشان نادين بتغير ) وهي وهاجر بيريحوا بعض بس مش بالجمال اللي نورا ريحت بيه هاجر لان نورا خبره وهي تؤام هاجر وعارفه اللي بيبسطها وفاهماها زي نفسها بالظبط
نادين هاجت هي كمان من كلام هاجر وقالتلها احا يبت انت هيجتيني علي طارق
هاجر : لا يا شرموطه طاروقي ده بتاعي انا بس محدش له دعوه بيييه وقامت قارصه نادين من حلمه بزازها جامد
نادين : اههه يا وسخه وجعتني و راحت حاطه ايديها علي كسها من فوق الهدوم وضاربه عليه كذا مره وداعكاه ب ايدها وهاجر بعدت وقالتلها انت عبيطه يا بنتي الناس تاخد بالها
نادين : ما انت اللي بدأتي بس لما نتقابل اوعدك مش هعتقك يا احبه
ان شاء **** هحاول اخلص الجزء الرابع بسرعه
الجزء الخامس
وقفنا الجزء اللي فات لما نادين وهاجر كانوا مع بعض في المدرسه
مشهد عند نورا بقي في نفس الوقت
كريم قاعد يرن علي نورا ونورا بتقفل عليه ...
نورا و اصحابها
شهد : اكبر من نورا ب سنه بزازها صغيره وطيزها متوسطه بس بارزه ومرفوعه وطولها ١٦٠ سنتي و بشرتها قمحي
- هنا : نسخه من جسم نورا بالظبط وفي نفس سنها ومعاها في الفصل كمان
شهد : مين ده يا بنتي اللي بيرن عليكي .. ما تردي ليكون في مصيبه ده انا اتوترت من كتر الرن
هنا : يبنتي سيبيها ده هتلاقي سي كييمو وهي بتتقل عليه
نورا : علي فكره دمكوا مش خفيف هااا و بعدين ما اتقل براحتي .. هو انا وحشه ولا ايه وراحت ماسكه بزازها
شهد : مهو مش كل الرجاله بتفكر ب ازبارها وبيهمها حجم البزاز يا لبوه .. في بيحبوا الشخصيه بجد وبيحبوكي عشان ده انت
هنا : **** عليكي يا شووش لما تقولي حكم
نورا : و**** كيموو بيحبني ومش باصصلها كده خالص ده حتي مش بيفتح الكلام ف السكس قدامي ولا لمس شعره مني
هنا و شهد ضحكوا بصوت عالي مره واحده ( هما عارفين اللي فيها)
هنا : هو للامانه ملمسش شعره .. هو لمس كل حاجه وضحكت جامد
نورا اتضايقت من كلامهم وحست نفسها بقت شرموطه وهيطلع عليها سمعه بكده وكل الناس هتعرف ده وقامت تمشي وتسيبهم
هنا : خدي يا بت تعالي هنا احنا بنهزر من امتي فينا شغل القمص ده
شهد : اه ده انت سيد القماص بقي
نورا : لا قماص ولا نيله يا ستي سيبوني انا محتاجه امشي بس
نورا اول ما مشيت قعدت تعيط و تفكر فعلا في كلام صحابها وقعدت تقول : اما اقرب ناس ليا شايفيني كده .... هنا و شهد صحابي واكيد باقي المدرسه .. ده حتي هاجر اختي قالتلي كده وعايرتني بردو .. هو كريم انا بقيت بتعاير بيه؟ .. لا بس كل الناس مرتبطه عادي .. اكيد انا بتعاير فالزفت اللي بنعمله انا وهو والحوار باين اوي لاني كل شويه امشي معاه والامر مش طبيعي يعني .. طيب بس بردو احنا بنتمتع ده انا لما مش بشوفه يومين ولا تلات ايام ببقي هتجنن مش عشان وحشني لا عشان ببقي هايجه اوي انا شكلي دخلت طريق متعه سراب ولا ايه
وقعدت تفكر وتكلم نفسها والصراع داير جواها
عند طارق فالجامعه بقي
نورهان : ايه يا عم قافل وشك عالصبح ليه
طارق : مفيش يا بنتي لسه صاحي ومنمتش كويس امبارح ف هتلاقي الدنيا بايظه
نورهان : ويا ترا بقي ايه اللي شاغل بال طارووق
طارق : حاجات ياما يا بت يا نورهان .. حاجات ياما
نورهان : شكلها هي اللي شاغلاك ..وبعدين ما قولتلك البت ولاء بتحبك وبتموت في دباديبك خد اللي بتحبك ومتاخدش اللي انت بتحبها يا طارق
طارق : يبنتي اللي بحبها ايه واللي بتحبني ايه .. ما انت عارفه اني كاريزما مش بتاع حب و ارتباط وكده وبعدين هو انا عمري جيت قولتلك اني بحب واحده يعني
نورهان : وايه ضمني انك متكونش بتحب واحده ومخبي علينا يعني
طارق : يشيخه اتنيلي .. لا متقلقيش يوم ما احب هتبقي اول واحده عارفه
وسرح طارق كده
نورهان : ايه يا عم .. ايييه انت روحت فين
طارق تصدقي ب ** البت ولاء عسل بامانه وميته عليا مش عارف ليه مديهاش فرصه .. بس خليها علي ** ومنسبقش الوقت ولا الزمن و نشوف ايه اللي هيحصل
اه صحيح يا نووور هو البت مريم فين .. مقضياها مع مين النهارده
نورهان : احترم نفسك يلا دي مهما كان صاحبتنا ومش احنا اللي هنصدق الكلام اللي بيتقال عليها ده.. اظبط كده انت عارف مريم يعني .. علي العموم هي قافله تليفونها من الصبح وبنرن عليها مش بترد تلاقيها تعبانه ولا حاجه
دخل عليهم احمد : ايه يا رغايين بترغوا في ايه عالصبح
طارق : وحياه امك ما ناقصه ظرافه ميتينك علي الصبح اصطبح كده يا احمد
احمد : يانا ده انت فكرتني .. انا مصطبحتش وضحك
نورهان : مالك يا عسل في ايه علي الصبح حاسب تلزق
احمد : و **** ما في عسل غيرك يا جميل انت
طارق: اومال فين الولا العلق عصام مظهرش النهارده انا فكرته معاك
احمد : يعم معايا ايه ده انا اصلا فكرته معاك .. تعالي نروح نلعب بلايستيشن و نكلمه ولو مردش نعدي عليه يعم سهله
راحو مع بعض يلعبو بلايستيشن وقعدوا يرنوا علي عصام لحد ما يأسوا وقالو يخلصوا ويبقو يعدوا عليه بعدها
احمد : بس مش ملاحظ ان انت متغير بقالك يومين كده
طارق : متغير!.. ايه متغير دي .. قصدك ايه يعني
احمد : يبني متغير مبقتش تقعد معانا زي الاول علطول وانت معانا سرحان (ميعرفش اللي فيها انه علطول قدامه الفيديو بتاع ابوه وهو بينيك امه و سرحان فيه علطول) يعم لو في حوار معاك ولا حاجه قولنا .. احنا رجاله وبنسد برضو خلي بالك .. ولا تكونش بتحب جديد من غير ما تقولنا بقي
طارق : يعم عارف و** انتو احلي رجاله ** يخليكوا ليا
وبعدين يعم ايه كسم الحب اللي انتو طالعينلي فيه ده كل ما اقابل حد يقولي انت متغير بتحب جديد ولا ايه
احمد : **** ده مش انا بس اللي ملاحظ بقي ده طلع كله
طارق : طب يلا .. يلا يا كسمك نروح نشوف ابن الشرموطه اللي والد في البيت ده
راح احمد وطارق لعصام يشوفوا ماله لقوه تعبان خالص اطمنوا عليه وشافوا لو عاوز حاجه وسابوه يرتاح ونزلو
اثناء ما احمد و طارق كانو بيتكلموا
هاجر : يا ميس انا تعبانه خالص ومش قادره .. ممكن اعمل اذن واروح
ميس : مالك بس يا هاجر في ايه
هاجر : مش قادره خالص انا حاسه بدوخه ومحتاجه اروح ضروري
ميس : خلاص هعملك اذن انا وتروحي .. بس علي طول عشان محدش يقلق عليكي
هاجر : حاضر يا ميس
وفي نفس الوقت
نادين : انا عاوزه اعمل اذن يا ميس انا تعبانه خالص وجاتلي ظروف ومش عامله حسابي
ميس٢ : اوعي يا بت تكوني لعبه عشان تروحي وخلاص .. عموما انا مينفعش اتكلم ف ظروف زي دي .. دي حاجه مش ب ايدينا .. انا عملتلك الاذن اهو خديه معاكي وانت طالعه علي البوابه ووريه لعم صادق و انا هبلغه عقبال ما تطلعي تجيبي حاجاتك من الفصل
اتقابلو نادين و هاجر
نادين : اخيرا يا شرموطه .. وحشتيني وكسك وحشني بقالك كتير من بنتقابل
هاجر : قلب الشرموطه جوا وانت اكتر مش قادره اقولك كسي مولع ازاي .. بس استني اكلم ماما اقولها اني هتاخر ..
نادين : يبنتي هتتاخري ليه انا كده كده بابا وماما بييجو في وقت خروج المدرسه
هاجر : يا ستي احتياطي
وكلمت امها قالتلها انها هتيجي بعد ميعاد المدرسه بساعتين
روحت نادين وهاجر علي بيت نادين واول ما دخلو غابوا في بوسه رهيبه خلت الاتنين اكساسهم تنز مياه وتتبل وبعد كده نادين خدت الخطوه ونزلت علي رقبه هاجر تبوسها وراحت ابتدت تقلعها التيشيرت وتحته توب ابيض قعدت تلعب ف بزازها من فوقه و تفعص فيها و هي بتبوس فيها طبعا هاجر بتتأوه جامد و دابت ورجليها مبقتش شايلاها .. راحت قالت بصوت مش مسموع : تعالي بقي يا نادين ندخل جوا انا مش قادره خالص يخربيتك قامت هاجر قلعتها التوب وفضلت بالبرا بس زي هاجر و قامت نادين مطلعه بز من بزاز هاجر وهي بتفعص فيهم و نزلت علي الحلمه حطت لسانها عليها وقعدت تحركه حركات دائريه و هاجر مش قادره عماله تتأوه .. ااااههه اخخخخ اجمد يا رووحي راحت نادين محركه ايديها علي كس هاجر من فوق الهدوم في حركه خفيفه كده و راحت مطلعه بزازها الاتنين و قلعتها البرا وقعدت تاكل فيهم ونزلت علي بطنها بوس لحد ما وصلت عند كسها قعدت تلحس فيه من فوق الهدوم و تعضعض فيه لحد ما هاجر جابت .. قامت نادين مقلعاها الكلوت و واخده من مياه كسها ومبعبصه طيزها وهي بتلحس كسها والزنبور وبتنيكها بلسانها لحد ما هاجر جابت تاني وراحت هاجر قالبه نادين مكانها وقلعتها هدومها بسرعه و هي هايجه وراحت نازله علي كسها علي طول لقته غرقان مياه راحت ضرباها عليه ٣ ضربات و نازله دعك فيه ب ايدها و هي بتضرب بزازها ونزلت عليهم تلحس حلماتها .. الحركات دي خلت نادين مش علي بعضها و قالتلها اجمد يا هاجر .. اجمد يا شرموطه اححححخ انا مش قادره قامت غايبه معاها ف بوسه وهي بتدعك كسها جامد وراحت نازله تلحس كس نادين جامد وفضلت تنيكها بلسانها جامد و طلعت غابت مع نادين ف بوسه قالتلها دوقي طعم كسك من لساني يا لبوه .. ورجعت تلحس كسها وتضرب عليه لحد ما نادين جابت شهوتها ونامت جنب هاجر عالسرير الاتنين بينهجوا
وقامو اخدوا شاور سوا و هاجر روحت البيت
واول ما دخلت وفتحت لقت ...
انتظروا الجزء السادس بقي قريب
سناء : ام طارق ٤١ سنه بس ايه يبان عليها اواخر العشرينات جسم ميلف طياز كبيره وبزاز مدوره واقفه ومشدوده ومعندهاش كرش حاجه كده تتاكل اكل
علي : ابو طارق ٤٢ سنه كان مع امي فالكليه واتعرفوا علي بعض واتجوزوا علي طول بعد الجامعه طوله ١٧٣ سم و رياضي مهتم بيروح مع علي الجيم بنفسه وزبه ١٨ سم وعريض
الاختين التوأم نورا وهاجر
نورا : عندها ١٧ سنه في ٣ث بس جسمها سابق سنها فشخ بزازها كبار حجم الشمام الكبير وطيازها مشدوده عشان كانت بتتمرن في البيت ودمها خفيف وكل صحابها بيحبوها وبيكلموها انهم يرتبطو بطارق بس العبد*** كاريزما طبعا
هاجر : عكس نورا خالص جسمها عادي بزازها حجم التفاح و طيزها مش كبيره وهاديه كده وفي حالها برا البيت لكن في البيت مش بتبطل رغي وكلام وبتدخل في كل حاجه كبيره وصغيره
دي مش كل الشخصيات بس كل ما ييجي وقت معين لشخصيه هنوصفها عشان مطولش عليكو
زي عاده كل يوم ام طارق دخلت تصحيه الصبح
سناء : يا طارق .. يلا يا حبيبي اصحي عشان الكليه
طارق : صباح الفل يا سوسو
طارق لاحظ ان امه تعبانه خالص وباين عليها جدا بس سكت
طلعت الصاله لقيت بابا
طارق : صباحوو يا حج
علي : اسمها صباح الخير يا حيوان
طارق: ايه بس يا حجوج مالك ما تروق وانت يا سوسو خلي جوزك يهدي علينا شويه
علي : شوف الولا اللمض طب يلا ادخل صحي اخواتك عشان نفطر سوا
طارق : حاضر يا حجووج
سناء : صحيح يا علي بالراحه عالولا شويه الواد كبر
علي : بس ايه رأيك في ليله امبارح يا سوسو
سناء : شوف الراجل يعني انا بكلمك في ايه وانت بتتكلم في ايه العيال جوا زمانهم طالعين
علي : ايه يعني ما كسم العيال خليهم يشوفوني وانا بنيك الكس اللي جابهم للدنيا
وراح حاطط ايده علي كس سناء من تحت ترابيزه السفره وداخل معاها في بوسه خلت اعصابها تسيب خالص وشغال ب ايد علي كسها وايد مسكت بزازها تعصرهم
لحد ما من كتر الهيجان علي هبد طبق ب ايده وقع من علي السفره اتكسر
سناء : عاجبك كده اهو زمان العيال سمعو وطالعين جري وعدلت هدومها بسرعه
مشهد تاني عند طارق في الاوضه
علي دخل الاوضه علي اخواته نورا وهاجر شاف منظر يهيج نورا لابسه قميص نوم مداري بزازها بالعافيه والشق اللي بينهم باين وحلماتها فيه واقفه و هاجر نايمه بالبرا والبانتي والاتنين مش حاسيين هو وقف متنح شويه وهاج فشخ وفاق علي صوت كسر الطبق برا
طارق : يا نورا .. يا هاجر اصحو بقي
هاجر : عاوز ايه يا عم سيبني انام .. وبعدين مش كل يوم احنا اللي بندخل نصحيك صحيت بدري ليه النهارده يعني
طارق : مهو ده اللي انت فالحه فيه يا هاجر طوله لسان وبس اصحوا بقي
وصحت هاجر وقامت تصحي نورا اختها و علي طبعا مكانش واخد باله من زبره اللي زي الخيمه في البنطلون
وهي لما قامت من السرير مكانتش واخده بالها انها نايمه بالاندر والبانتي بس نزلت تحت الغطا تاني وعلي وقف متنح وهي كسرت الصمت ده لما قالتله : بتبص علي ايه يا حيوان اطلع برا وانا هصحي نورا واجيلك وطبعا هاجر لمحت زبره اللي في البنطلون عامل زي الخيمه
معلش الجزء الاول مفيهوش سكس بس بعد كده الاجزاء الجايه هتولع ناار
ياريت لو القصه عجبتك تكتب كومنت تشجعني بيه
وبعتذر عن الاخطاء عشان اول مره
الجزء التاني
لما طبعا كله قام وطلع عالسفره كان زبر علي واقف وزبر طارق واقف و سناء هايجه من اللي علي عمله و هاجر هايجه من زبر اخوها في البنلطون مفيش غير نورا هي اللي ملحقتش
كله اكل و سناء دخلت المطبخ لقت علي دخل وراها ولازق ف ضهرها
سناء : ايه يا راجل ليله امبارح مكانتش مكفياك ولا ايه ده انا كنت ميته
علي : ليله امبارح .. هو في زي ليله امبارح
فلاش باك
علي دخل من الشغل ملقاش حد من الولاد موجودين قام داخل اوضه النوم لقي مراته نايمه بقميص نوم سكسي علي جنبها وفرده من فرد بزازها طالعه براه ومنظر يهيج الحجر
دخل قطع القميص من عليها وهي اتخضت ونزل لحس وتقفيش في حلمات بزازها وسناء صحت جت تتكلم قام واخدها ف بوسه وغابو مع بعض فيها لحد ما سناء اتهزت واترعشت وجابتهم علي ايد علي وعلي هجم عليها وقعد يبوس في كل حته في جسم مراته لحد ما نزل عند كسها اللي كان غرقان من سوايله قعد يلحس فيه ويدخل صوباعين وهو بيلحس وياخد من بلل كسها و يحط علي صوابعه ويبعبص طيزها لحد ما استوت عالاخر وجابت تاني قام علي وقلع البنطلون وقعد يفرش كس سناء وهو بيلعب في بزازها ويقفشهم لحد ما سناء صرخت : دخله بقي مش قادره دخله يا علي قام علي كل شويه يدخل لحد الراس ويطلعه وسناء اتجننت وجابت تالت مره قام هو راشق زبره مره واحده وهي بتجيب وطلعه وهي اتنهدت معاه كأنه سحب روحها معاه راح مدخله تاني وقعد ينيك فيها ربع ساعه لحد ما طلع زبه وجابهم علي بزازها وهي بتصوت .. قعدوا وقالتلو ايه ده يا علي مالك النهارده يا حبيبي انت قطعتني وخليتني اجيب كتير اوي علي قالها انت ميتشبعش منك يا سوسو يا روح قلبي بتبص لقت زبره واقف قالتله هو مبيهمدش ولا ايه قالها لا استعدي بقي عشان كسك هيتفشخ تاني ودخلو غابو في بوسه تانيه وقام علي راشق زبه علي طول وقعد ينيك فيها لحد ما جابت للمره الرابعه وغيرو الوضع خلاها هي تركب زبه وقعدت تتنطط لحد ما قالها هجيب قالتله جيب واملا كسي لبن يا حبيبي الاتنين اتشنجو سوا في نفس الوقت وجابوا وقامت سناء لقت لبن علي والعسل بتاعها بينزلو مع بعض والاتنين قعدو علي السرير مهدودين
علي : بحبك يا سوسو
سناء : وانا بموت فيك يا روح قلب سوسو
سناء : يوه ده الوقت اتأخر انا هدخل اخد شاور بسرعه قبل ما العيال تيجي
علي : توفيرا للوقت هاجي اخده معاك يا جميل
سناء : لا يا راجل ده انا مش قادره خلاص انت فشختني
علي : تعالي بس ومش هنعمل حاجه
دخلوا الحمام سوا و عملوا الواحد المتين وطلعو
نرجع من الفلاش باك
سناء : احححح يا علي كانت ليله حلوه اوي
علي : ما تيجي نكررها دلوقت
سناء : لم نفسك العيال برا انت انزل الشغل وارجع بدري هتلاقيني جاهزالك
طارق دخل قال : احم احم طيب راعي وجود عيالك في البيت يا حج مش قدامنا كده
علي : بس ياض يبن الكلب روح شوف انت بتعمل ايه عشان مجيلكش
سناء : لا ده ميقصدش يا علي
نزل طارق كليته و نورا وهاجر المدرسه وعلي نزل الشغل
طارق دخل الجامعه وقابل الشله بتاعته
نورهان : اكبر من طارق ب سنتين بس بتسقط وفي كليه حقوق بزازها متوسطين و طيازها مشدوده ووشها قمر و طارق معتبرها البيست فريند بتاعته
مريم : شرموطه الجامعه قد طارق في السن والجامعه كلها عارفه انها بتتناك وجسمها عادي بزاز متوسطه وطياز متوسطه
ولاء : بتكراش علي طارق وبتحبه .. اصغر منه بسنه في سنه اولي كليه تجاره بزازها مش كبار بس طيازها حكايه تهيج الحجر
احمد وعصام : صحاب طارق الانتيم وبيخرجو مع بعض دايما
طارق دخل : صباح الخير يا جماعه مالكو قالبين بوزكو ليه
كلهم : الاستاذه مريم .. كل يوم في مشكله مع الواد اللي مرتبطه بيه ده
طارق : وايه الجديد يجدعان ده مريم كده من سنه اولي فكو الدنيا وعدو اليوم
احمد : تصدق عندك حق يخويا .. ده انتو عياال نكد
وقامو كلهم كل واحد شاف المحاضرات اللي عنده
نكمل الجزء الجاي حصل ايه مع طارق
ونورا وهاجر في المدرسه
الجزء الثالث
طارق قاعد في المحاضره شارد خالص لانه من ساعه ما شاف امه تعبانه وابوه زبره واقف علي الاكل كان عارف ومتأكد ان ابوه وامه هيدغدغوا الدنيا وهو في الكليه واخواته في المدسه
طارق استني لما المحاضره خلصت وساب صحابه و جه يمشي
نورهان : ايه يا عم طارق رايح فين
طارق : معلش انا تعبان شويه هروح
احمد : ايه يا عم عندك ظروف ولا ايه
كلهم ضحكو راحت ولاء قايمه واقفه قايلالهم بس يا رخميين سيبوه في حاله هو اكيد بردو تعبان وعاوز يروح
طارق سابهم ومشي وطلع علي البيت
مشهد تاني عند هاجر في المدرسه
هاجر : احا يبت يا نادين مشوفتيش الصبح زبر طارق وهو واقف في البنطلون هيخرمه
نادين : وهو كان واقف علي ايه يا شرموطه
هاجر : اصل انا كنت نايمه بالبرا والبانتي وقمت من عالسرير وانا مش واخده بالي وهو كان متنح فيا وزبره واقف اوي
قامت نادين قارصاها من بزازها وقايلالها : مش واخده بالك بردو يا شرموطه
هاجر : اه..اه انت عبيطه ولا ايه يا بت البنات هتاخد بالها .. اه كنت واخده بالي يا ستي هو زوبره كبير وانا نفسي ينيكني واحس بيه جوايا
نادين : يخربيت هيجانك يا بت انت ايه وراحت ماسكه كسها من فوق الهدوم لقت الهدوم غرقانه مياه راحت هاجر حست بكهربا في جسمها وجسمها ساب خالص وقالتلها : يا بت بقي متتعبينيش انا كفايه اني عاوزه اتناك وهايجه اصلا
نادين قالتلها : ابتدي اهتمي بيه بقي يا خايبه ما دام عارفه انه مش مرتبط يعني مفيش حد في حياته يهتم بيه خليكي انت مصدر الاهتمام بقي اتدلعي عليه واهتمي بنفسك وتجرأي في لبسك اكتر و خليه يهيج عليكي بقي
قامت هاجر من مع نادين وهي كل اللي فدماغها ازاي تخلي اخوها ينيكها وتريح نفسها بقي من الهيجان اللي هي فيه
روح طارق البيت وفتح الباب براحه وبيتسحب واول ما دخل لقي اللي كان بيتوقعه صوت اهات مالي الشقه وباب الاوضه متوارب جه يبص لقي امه في وضع الدوجي وابوه من وراها زانق زبره فيها وصوت النيك والاهات مالي الاوضه طارق هاج وطلع زبره يضرب عشره علي المنظر اللي يهيج الحجر ده وعلي قاعد يرزع في كس سناء ولا هامه حاجه وهي تقوله براحه يا علي وهو ولا هو هنا لغايه ما اترعشت وهو مكمل نيك راح كسها قارص علي زبره ومطلعه برا ووراها نافوره من المياه خلت سناء مش قادره تقف علي رجلها خالص راح قالبنا منيمها علي ضهرها وانكشف جسم ام طارق قدامه .. البزاز الحلوه البيضا اللي طريه زي الملبن و الكس الوردي اللي بقي احمر من كتر النيك فيه والفخاد المدوره البيضاا وقام علي ودخل زبه في كسها وطارق اتفاجئ لما لقي ابوه ابتدا ياخد من مياه كسها والسوايل اللي بتنزل منها ويبتدي يحط في طيزها صوابعه .. شكل الهيجان وصل لاعلي مراحله وهيبتدو بعد سنين جواز كتير رحله ومتعه النيك في الطيز وهي كل شويه تهيج اكتر وهو بيرزع وطارق قاعد يلعب في زبره ولقي نفسه تلقائيا بيطلع الموبايل يصور جسم امه وهو بيتناك ومكمل لعب في زبره لحد ما علي اتأوه جامد ودفن زبره لاخر كس سناء هو وسناء وجابو في نفس الوقت وعلي استني زبره يصفي كل اللبن جوا كسها وسناء نامت علي ضهرها وكسها بينزل اللبن مخلوط بسوايلها وطارق اتفاجئ من كميه اللبن اللي جابها ابوه قام طارق متسحب وطالع برا الشقه ونزل قعد علي القهوه مش مصدق الهيجان اللي وصله
نام علي جنب سناء عالسرير ودار بينهم حوار
سناء : انا مش بشبع منك بجد يا علي انا بحبك بجد وبموت فيك
علي : يا حبيبتي انا اللي بموت فيكي انت و كسك الجميل ده وضحكو سوا و قامو اخدو شاور بسرعه قبل ما العيال يرجعو
طارق قاعد علي القهوه سرحان جه احمد وعصام من بعيد
احمد : ايه يا عم مالك سرحان في ايه ما انت سيبتنا فالجامعه وجيت قعدت هنا عادي اهو
عصام : يبني ما اكيد تعبان و حب ييجي هنا يرتاح شويه عشان ميقلقهمش في البيت ما انت عارف طارق يعني
طب ايه يرجاله هتعملو ايه دلوقت قال احمد
كل ده وطارق مش معاهم ومش ف دماغه غير انه يطفي هيجانه
قامو قالوله ايه يا نجم انت روحت فين قالهم معاكو معاكو يلا نشوف هتعملو ايه .. راحو لعبو بلايستيشن وقعدو يهزرو وكده
نورا: اه .. اه براحه يا حبيبي بزازي هتتقطع في ايدك
كريم : (٢٠ سنه جسمه عادي يعني مش تخين ومش رفيع عنده كرش بسيط وزبره ١٥ سم وعريض) ايه يا شرموطه ما انا براحه اهو بزازك هي اللي حلوه بزياده النهارده وقعد يلحس في الحلمتين ويتنقل من البز ده للبز ده ودخلو مع بعض في بوسه غابو فيها وابتدي ينزل علي بطنها ويبوسها في كل حته ووصل علي كسها قعد يلحس فيه كتير لحد ما جابت شهوتها وبعد كده قامت هجمت علي البنطلون بتاعه وقلعته و نزلت البوكسر وطلعت زوبره منه وابتدت تمص فيه وتلحس بضانه وهو هايج وهي هايجه نييك و ابتدي يدخل زبره لاخره وهي تتغنج وتتخنق بيه و يطلعه يضرب بيه علي وشها ويدخله تاني وقام ماسك راسها وقعد ينيك فيه كأنه بينيك كسها لحد ما بقي ريقها بينزل علي زبه وحس انه قرب يجيب قام ساحبها علي طرف السرير ونزل يلحس كسها تاني ويعضعض فيه وفي الزنبور و اول ما جابت تاني قام يفرشها بزبره علي كسها لحد ما الاتنين اترعشو في وقت واحد و كريم جاب علي كسها وبطنها غرق الدنيا بلبنه
ونامو جنب بعض نورا قالتله انا بعد الايام اللي نبقي فيها ف بيت واحد يا حبيبي
وقامو اخدو شاور وعملو واحد عالسريع كل واحد جاب تاني وارتاحو
وفي اخر اليوم كله روح وبردو طارق كل اللي في دماغه الفيديو دخل اوضته وفتح الفيديو وطلع زوبره وقعد يضرب عشره وهو هايج علي اخره لقي باب الاوضه بيخبط .. اتلهوج وقام بسرعه قفل اللاب وعدل هدومه بس زبره لسه واقف هيخرم الشورت
وقال ادخل .. دخلت عليه هاجر بكمبليزون احمر شفاف خلي زبه اللي واقف ده هيجيبهم علي نفسه وهي خدت بالها ووشها احمر واتكسفت
قالتله اطلع يلا عشان العشا قالها حاضر ... جاي وراكي طبعا كل العيله باين عليها الارهاق
نورا كانت بتريح نفسها وبتريح اللي بتحبه و هاجر هرت نفسها ضرب سبعه ونص و علي و سناء الاتنين بيفشخو ف بعض كل يوم و طارق ببيضرب عشره عالفيديو بتاعهم وهيموت من الهيجان والسفره بقي كلها هيجان و هاجر بتتمايص علي طارق وبتعمل حركات تهيجه اكتر ما هو هايج وتأكله في بقه وتلعب في رجله من تحت الترابيزه
سناء: ايه يا يا هاجر الحنيه دي كلها اللي نزلت عليكي مره واحده .. ده انت مش حنينه علينا كلنا اشمعنا طارق يعني
هاجر : ايه يا ماما مالك اخويا حبيبي ان مكنتش اكون حنينه عليه هكون حنينه علي مين يعني وقامت باسته جنب شفايفه
علي : اه يا بكاااشه خلي بالك يا طارق الا هتلاقي البت دي عاوزه منك مصلحه
طارق : متخافش يا علوه انا عارف البت دي
علي : علوه .. اه يا واااطي احترم نفسك يلاا
سناء : ايه يا علي الواد بيهزر معاك عادي
نورا : ما ايه المشكله يا لولو انت شباب بردو
علي : شووف البت
ضحكو كلهم وعلي وسناء قالو : **** يخليكو لبعض ولينا يا ولاد
نكمل الجزء الجاي بقيت النيك والعلاقات اللي هتحصل
اولا انا اسف خالص خالص علي التأخير
كان حاصل عندنا ظروف وعندي امتحانات الفتره دي وكده ادعولي
تعويضا ليكو الجزء هيكون كبير و مليان جنس يهيج ومتعه جامده نيييييك
اسف اني طولت عليكو واسيبكو تستمتعوا بقي
الجزء الرابع
طارق قام بعد العشا ودخل اوضته وهو لسه هايج من الفيديو اللي صوره بتاع امه وهي بتتناك من ابوه ودخل اوضته وطلع زبره اللي كان واقف حجر وابتدي يضرب عشره بكل هيجان و هاجر دخلت اوضتها كانت بتضرب سبعه ونص ... بس قامت لفت في البيت لقت كله نايم قامت عامله زي كل يوم جايه تدخل تتفرج علي طارق اخوها وهو نايم وتشوف زبه من الهدوم سمعت صوت حركه في الاوضه بس واطي قربت سمعت صوت اهات ( طالع من الفيديو اللي طارق مشغله بتاع ابوه وامه) راحت فاتحه جزء من الباب من غير طارق ما ياخد باله من كتر هيجانه .. شافته مطلع زبره وواقف وعروقه نافره وقاعد بيضرب عشره واخر هيجان .. هي هاجت ومكانتش علي بعضها طبعا وكان نفسها تدخل الاوضه تاخد زبره في بقها تمصه و تخليه ينيكها في كل حته فيها .. هاجر كانت لابسه قميص نوم من غير برا وشكله كده وهي لابساه كأنها لابسه بوش اب ف مبين بزازها كبار وقصير تحته كلوت يدوب مغطي اول فخدها راحت هاجر مطلعه فرده بزها الشمال من القميص وقاعده تلعب فيها وتقفش فيها ومتخليه ان طارق هو اللي بيعمل كده و قامت واخداها في بقها تمصها و راحت قاعده علي الارض وهي باصه علي طارق وهو بيضرب عشره جامد وقامت جايبه الكلوت علي جنب وقعدت تلعب في كسها وتكتم التأوهات بتاعتها و في حاله هيجان رهيبه لحد ما هي شافت طارق بيتأوه و حست انه هيجيب وهاجت اوي قام هوب باب اوضتها اتفتح ولقت نورا طالعه .. اول ما شافتها اتخضت ولسه نورا هتتكلم قامت هاجر حاطه ايدها علي بقها وبتزقها تدخلها الاوضه راحت لامحه طارق وهو بيضرب عشره وشافت زوبره .. وقالت في عقلها : احا ده الواد زبره جامد نيك .. ده اكبر من زبر كريم واعرض كمان وحست بسخونه عند كسها و كسها بينز مياه علي فخادها من منظر بزاز اختها وكسها وهي بتضرب سبعه ونص واخوها وزبره الكبير ومنظره وهي بيضرب عشره .. بس اه عالاتنين لو عرفوا هو بيضرب عشره علي ايه بس ..دخلت هاجر ووراها نورا .. ونورا متعصبه من هاجر : ايه يا شرموطه اللي انت عملتيه ده!!
هاجر: انت بتشتميني ليه احترمي نفسك ثم انت مالك اصلا
نورا: طب دخلي بس فرده بزك اللي طالعه دي وبعدين ابقي اتكلمي وخلي ليكي عين للكلام .. انت عاوزه تفضحينا ولا ايه !
انا بقي هقول لامك وابوكي ونشوف بقي الكلام ده
هاجر: بقولك ايه ملكيش دعوه بيا .. انا اعمل اللي انا عاوزاه وانت بتقولي ان انا شرموطه وعاوزه تقولي لماما وبابا!!؟ تعالي بقي نقول لبابا وماما مين اللي بتتفرش ويتقفش ويتلعب فيها ونشوف مين اللي هيتقال عليها شرموطه بقي
نورا طبعا وشها احمر و اتعصبت من كلام هاجر وقالتلها : وقصدك علي مين بقي شايفاني بتناك ... ولا بتناك!!
ولا اقولك شايفاني هايجه علي زبر اخويا؟
طبعا الكلام اول مره يكون كده ما بينهم و يبقي فيه الجرأه دي وده كان غريب بالنسبه للاتنين
راحت هاجر ضاحكه بشرمطه وقايلالها : اسمعي يا شرموطه انت فاكره اني مش واخده بالك باللي بينك وبين كريم ولا ايه
نورا الدم جري في عروقها واتعصبت من كلام اختها .. قالتلها بقي انا شرموطه وكمان بتتهميني اني بتناك من كريم
وقامت شاده اختها وساحباها عالسرير منيماها علي رجلها و رفعت قميص النوم بتاع هاجر و كان بلل كسها في الكلوت وفي منه علي رجلها وده هيج نورا اكتر .. هاجر : انت بتعملي ايه حيوانه .. اه سيبيني يا شرموطه ونورا راحت منزله كلوت هاجر وقعدت تضربها علي طيزها جامد وهي تصوت وكسها بينز ونورا هاجت قامت قالبه هاجر عالسرير وطالعه ف فوقيها وهاجر بتقاوم وتشتمها بس مستمتعه ونورا تقولها جرا ايه يا شرموطه يا لبوه يا هايجه وقامت قاطعه قميص النوم بتاعها ومطلعه فرده من بزازها وقعدت تقفش فيها وتلعب فيها وقامت نازله عليها بلسانها وتلحس فيها وهاجر مش علي بعضها وهايجه نيك و نورا تعضعض في الحلمه وتلف لسانها عليها وقامت طالعه علي شفايفها وغابوا مع بعض في بوسه طويله واتجاوبوا مع بعض وقامت نورا قعدت تبوس كل حته في جسم هاجر ورجعت تمص في الحلمه وتحرك بقها عليه دواير كده وهاجر تحتها بتموت من الهيجان والشهوه .. وراحت نورا مقلعاها الكلوت واول ما لمست كس هاجر اتكهربت و نورا لقت كس هاجر كله مياه من الهيجان وسوائلها قعدت تلعب ب ايديها وتفرك كسها وراحت نازله عليه بلسانها و قعدت تلحس جامد وتدخل طرف لسانها في كس هاجر كأنها بتنيكها بلسانها
هاجر : اهههه ...اه اييه ده اههه انت عملتي ايييه احاااااا و بتقول كده وهي هايجه نيييك نورا: اصبري يا لبوه انت لسه شوفتي حاجه وقامت ضرباها علي طيزها كتير لحد ما احمرت
هاجر : اه يا قلبي اهههه نيكيني بلسانك و وريني المتعه وقامت هاجر قافله ب رجليها علي دماغ نورا وراحت نورا نازله علي خرم طيزها تلحسه وهي بتلعب في كسها ب ايدها لحد ما هاجر قالت اهههههه وصوتت بصووت عالي فشخ وجابت نافوره مياه في وش نورا غرقتها وغرقت السرير
هاجر : احححخخ ايه ده انا مش قادره ايه المتعه دي
نورا قالتلها : ايه يا لبوه ده انت مجبتيهمش من امتي انت غرقتيني يا شرموطه ..... بس كسك طعمه حلو اوي
هاجر : مش انت اللي كنت عاوزاه وهايجه
نورا: انا برضو يا شرموطه يا بتاعه طارق .. قوليلي بقي بتتفرجي علي طارق ليه وهو بيضرب عشره؟
هاجر : يبنتي انا مش بتفرج قصد انا لقيته بيضرب عشره بهيجان وانا معديه صدفه ولعت من كسي ف قعدت وضربت سبعه ونص محستش بنفسي
بس ده زبه حلو اوي وكبير نييك يا نورا
نورا : اه يا وسخه بتهيجي علي اخوكي .. بس بصراحه هو زبره حلو
هاجر : انا مش قادره جسمي مكسر هقوم انام بعد المعركه دي وهريحك ف وقت تاني يا روحي
نورا : لا يختي مش محتاجالك انا بريح نفسي
ناموا وتاني يوم الصبح دخلت هاجر تصحي طارق وهي مش مفارقها منظر زبره من ساعه ما شافته امبارح وطبعا الانتصاب الصباحي كان عامل عمايله وهي هاجت عليه وكانت عاوزه تقلعه و تفضل تمص فيه لحد ما يجيب في بقها
قامت داخله ب ايد كلها حنيه و محسسه علي شعره ودقنه لحد ما حس بنعومه الايد وزبه ابتدي يشد اكتر وهي خدت بالها و ولعت قام هو مفتح عينه وقالها ايه يا بت يا رخمه ده انت مش كل يوم بتندهي عليا من علي باب الاوضه لحد ما اصحي ايه التغير المفاجئ ده .. امبارح تأكليني ف بقي واحنا عالعشا والنهارده. تصحيني بحنيه .. بت بقولك ايه اخلصي عاوزه مصلحه ايه مني
هاجر : يعم هو انا هعوز منك ايه انت عبيط اصلا
طارق : تبقي هتموتيني و بتعامليني كويس قبلها عشان متحسيش بالذنب ومحدش يشك فيكي
هاجر : مقدرش .. و هعيش لمين بعدك .. قصدي ما تتحرق يا عم ولا تولع وانا مالي ده حتي هاخد اوضتك و اقعد فيها براحتي واخد سريرك كمان وراحت طالعه قاعده جنبه ووهي بتطلع خبطت كسها في زبره الواقف من فوق الهدوم و طارق ولع من الحركه دي وزبه بقي زي المسطره واقف ومدي تحيه للبت الحلوه اللي قاعده جنبه وابتدوا يرخمو علي بعض و كل شويه يدغدغ اخته و يقفش تقفيشه والاتنين عاملين نفسهم عبط هما الاتنين
طلعو فطروا وكل واحد شاف نزل شاف مصلحته
هاجر في المدرسه
احا يبت يا نادين .. يخربيت جمال زبر الولا طارق ده حاجه كده ايييه ولا افلام السكس
نادين : انت شوفتيه ؟؟.. **** يخربيتك يا مجنونه عملتي ايه ناكك ولا لسه يا بت انت
هاجر : يا بت لا افهمي متناكتش ولا حاجه بس نفسي لكن مش ده موضوعنا .. ده انا امبارح كنت داخله اتفرج عليه بليل وهو نايم زي كل يوم .... وحكت هاجر لنادين كل اللي حصل و انها ازاي هاجت وزودت حاجات من عندها ( محكتلهاش علي حوار هي ونورا عشان نادين بتغير ) وهي وهاجر بيريحوا بعض بس مش بالجمال اللي نورا ريحت بيه هاجر لان نورا خبره وهي تؤام هاجر وعارفه اللي بيبسطها وفاهماها زي نفسها بالظبط
نادين هاجت هي كمان من كلام هاجر وقالتلها احا يبت انت هيجتيني علي طارق
هاجر : لا يا شرموطه طاروقي ده بتاعي انا بس محدش له دعوه بيييه وقامت قارصه نادين من حلمه بزازها جامد
نادين : اههه يا وسخه وجعتني و راحت حاطه ايديها علي كسها من فوق الهدوم وضاربه عليه كذا مره وداعكاه ب ايدها وهاجر بعدت وقالتلها انت عبيطه يا بنتي الناس تاخد بالها
نادين : ما انت اللي بدأتي بس لما نتقابل اوعدك مش هعتقك يا احبه
ان شاء **** هحاول اخلص الجزء الرابع بسرعه
الجزء الخامس
وقفنا الجزء اللي فات لما نادين وهاجر كانوا مع بعض في المدرسه
مشهد عند نورا بقي في نفس الوقت
كريم قاعد يرن علي نورا ونورا بتقفل عليه ...
نورا و اصحابها
شهد : اكبر من نورا ب سنه بزازها صغيره وطيزها متوسطه بس بارزه ومرفوعه وطولها ١٦٠ سنتي و بشرتها قمحي
- هنا : نسخه من جسم نورا بالظبط وفي نفس سنها ومعاها في الفصل كمان
شهد : مين ده يا بنتي اللي بيرن عليكي .. ما تردي ليكون في مصيبه ده انا اتوترت من كتر الرن
هنا : يبنتي سيبيها ده هتلاقي سي كييمو وهي بتتقل عليه
نورا : علي فكره دمكوا مش خفيف هااا و بعدين ما اتقل براحتي .. هو انا وحشه ولا ايه وراحت ماسكه بزازها
شهد : مهو مش كل الرجاله بتفكر ب ازبارها وبيهمها حجم البزاز يا لبوه .. في بيحبوا الشخصيه بجد وبيحبوكي عشان ده انت
هنا : **** عليكي يا شووش لما تقولي حكم
نورا : و**** كيموو بيحبني ومش باصصلها كده خالص ده حتي مش بيفتح الكلام ف السكس قدامي ولا لمس شعره مني
هنا و شهد ضحكوا بصوت عالي مره واحده ( هما عارفين اللي فيها)
هنا : هو للامانه ملمسش شعره .. هو لمس كل حاجه وضحكت جامد
نورا اتضايقت من كلامهم وحست نفسها بقت شرموطه وهيطلع عليها سمعه بكده وكل الناس هتعرف ده وقامت تمشي وتسيبهم
هنا : خدي يا بت تعالي هنا احنا بنهزر من امتي فينا شغل القمص ده
شهد : اه ده انت سيد القماص بقي
نورا : لا قماص ولا نيله يا ستي سيبوني انا محتاجه امشي بس
نورا اول ما مشيت قعدت تعيط و تفكر فعلا في كلام صحابها وقعدت تقول : اما اقرب ناس ليا شايفيني كده .... هنا و شهد صحابي واكيد باقي المدرسه .. ده حتي هاجر اختي قالتلي كده وعايرتني بردو .. هو كريم انا بقيت بتعاير بيه؟ .. لا بس كل الناس مرتبطه عادي .. اكيد انا بتعاير فالزفت اللي بنعمله انا وهو والحوار باين اوي لاني كل شويه امشي معاه والامر مش طبيعي يعني .. طيب بس بردو احنا بنتمتع ده انا لما مش بشوفه يومين ولا تلات ايام ببقي هتجنن مش عشان وحشني لا عشان ببقي هايجه اوي انا شكلي دخلت طريق متعه سراب ولا ايه
وقعدت تفكر وتكلم نفسها والصراع داير جواها
عند طارق فالجامعه بقي
نورهان : ايه يا عم قافل وشك عالصبح ليه
طارق : مفيش يا بنتي لسه صاحي ومنمتش كويس امبارح ف هتلاقي الدنيا بايظه
نورهان : ويا ترا بقي ايه اللي شاغل بال طارووق
طارق : حاجات ياما يا بت يا نورهان .. حاجات ياما
نورهان : شكلها هي اللي شاغلاك ..وبعدين ما قولتلك البت ولاء بتحبك وبتموت في دباديبك خد اللي بتحبك ومتاخدش اللي انت بتحبها يا طارق
طارق : يبنتي اللي بحبها ايه واللي بتحبني ايه .. ما انت عارفه اني كاريزما مش بتاع حب و ارتباط وكده وبعدين هو انا عمري جيت قولتلك اني بحب واحده يعني
نورهان : وايه ضمني انك متكونش بتحب واحده ومخبي علينا يعني
طارق : يشيخه اتنيلي .. لا متقلقيش يوم ما احب هتبقي اول واحده عارفه
وسرح طارق كده
نورهان : ايه يا عم .. ايييه انت روحت فين
طارق تصدقي ب ** البت ولاء عسل بامانه وميته عليا مش عارف ليه مديهاش فرصه .. بس خليها علي ** ومنسبقش الوقت ولا الزمن و نشوف ايه اللي هيحصل
اه صحيح يا نووور هو البت مريم فين .. مقضياها مع مين النهارده
نورهان : احترم نفسك يلا دي مهما كان صاحبتنا ومش احنا اللي هنصدق الكلام اللي بيتقال عليها ده.. اظبط كده انت عارف مريم يعني .. علي العموم هي قافله تليفونها من الصبح وبنرن عليها مش بترد تلاقيها تعبانه ولا حاجه
دخل عليهم احمد : ايه يا رغايين بترغوا في ايه عالصبح
طارق : وحياه امك ما ناقصه ظرافه ميتينك علي الصبح اصطبح كده يا احمد
احمد : يانا ده انت فكرتني .. انا مصطبحتش وضحك
نورهان : مالك يا عسل في ايه علي الصبح حاسب تلزق
احمد : و **** ما في عسل غيرك يا جميل انت
طارق: اومال فين الولا العلق عصام مظهرش النهارده انا فكرته معاك
احمد : يعم معايا ايه ده انا اصلا فكرته معاك .. تعالي نروح نلعب بلايستيشن و نكلمه ولو مردش نعدي عليه يعم سهله
راحو مع بعض يلعبو بلايستيشن وقعدوا يرنوا علي عصام لحد ما يأسوا وقالو يخلصوا ويبقو يعدوا عليه بعدها
احمد : بس مش ملاحظ ان انت متغير بقالك يومين كده
طارق : متغير!.. ايه متغير دي .. قصدك ايه يعني
احمد : يبني متغير مبقتش تقعد معانا زي الاول علطول وانت معانا سرحان (ميعرفش اللي فيها انه علطول قدامه الفيديو بتاع ابوه وهو بينيك امه و سرحان فيه علطول) يعم لو في حوار معاك ولا حاجه قولنا .. احنا رجاله وبنسد برضو خلي بالك .. ولا تكونش بتحب جديد من غير ما تقولنا بقي
طارق : يعم عارف و** انتو احلي رجاله ** يخليكوا ليا
وبعدين يعم ايه كسم الحب اللي انتو طالعينلي فيه ده كل ما اقابل حد يقولي انت متغير بتحب جديد ولا ايه
احمد : **** ده مش انا بس اللي ملاحظ بقي ده طلع كله
طارق : طب يلا .. يلا يا كسمك نروح نشوف ابن الشرموطه اللي والد في البيت ده
راح احمد وطارق لعصام يشوفوا ماله لقوه تعبان خالص اطمنوا عليه وشافوا لو عاوز حاجه وسابوه يرتاح ونزلو
اثناء ما احمد و طارق كانو بيتكلموا
هاجر : يا ميس انا تعبانه خالص ومش قادره .. ممكن اعمل اذن واروح
ميس : مالك بس يا هاجر في ايه
هاجر : مش قادره خالص انا حاسه بدوخه ومحتاجه اروح ضروري
ميس : خلاص هعملك اذن انا وتروحي .. بس علي طول عشان محدش يقلق عليكي
هاجر : حاضر يا ميس
وفي نفس الوقت
نادين : انا عاوزه اعمل اذن يا ميس انا تعبانه خالص وجاتلي ظروف ومش عامله حسابي
ميس٢ : اوعي يا بت تكوني لعبه عشان تروحي وخلاص .. عموما انا مينفعش اتكلم ف ظروف زي دي .. دي حاجه مش ب ايدينا .. انا عملتلك الاذن اهو خديه معاكي وانت طالعه علي البوابه ووريه لعم صادق و انا هبلغه عقبال ما تطلعي تجيبي حاجاتك من الفصل
اتقابلو نادين و هاجر
نادين : اخيرا يا شرموطه .. وحشتيني وكسك وحشني بقالك كتير من بنتقابل
هاجر : قلب الشرموطه جوا وانت اكتر مش قادره اقولك كسي مولع ازاي .. بس استني اكلم ماما اقولها اني هتاخر ..
نادين : يبنتي هتتاخري ليه انا كده كده بابا وماما بييجو في وقت خروج المدرسه
هاجر : يا ستي احتياطي
وكلمت امها قالتلها انها هتيجي بعد ميعاد المدرسه بساعتين
روحت نادين وهاجر علي بيت نادين واول ما دخلو غابوا في بوسه رهيبه خلت الاتنين اكساسهم تنز مياه وتتبل وبعد كده نادين خدت الخطوه ونزلت علي رقبه هاجر تبوسها وراحت ابتدت تقلعها التيشيرت وتحته توب ابيض قعدت تلعب ف بزازها من فوقه و تفعص فيها و هي بتبوس فيها طبعا هاجر بتتأوه جامد و دابت ورجليها مبقتش شايلاها .. راحت قالت بصوت مش مسموع : تعالي بقي يا نادين ندخل جوا انا مش قادره خالص يخربيتك قامت هاجر قلعتها التوب وفضلت بالبرا بس زي هاجر و قامت نادين مطلعه بز من بزاز هاجر وهي بتفعص فيهم و نزلت علي الحلمه حطت لسانها عليها وقعدت تحركه حركات دائريه و هاجر مش قادره عماله تتأوه .. ااااههه اخخخخ اجمد يا رووحي راحت نادين محركه ايديها علي كس هاجر من فوق الهدوم في حركه خفيفه كده و راحت مطلعه بزازها الاتنين و قلعتها البرا وقعدت تاكل فيهم ونزلت علي بطنها بوس لحد ما وصلت عند كسها قعدت تلحس فيه من فوق الهدوم و تعضعض فيه لحد ما هاجر جابت .. قامت نادين مقلعاها الكلوت و واخده من مياه كسها ومبعبصه طيزها وهي بتلحس كسها والزنبور وبتنيكها بلسانها لحد ما هاجر جابت تاني وراحت هاجر قالبه نادين مكانها وقلعتها هدومها بسرعه و هي هايجه وراحت نازله علي كسها علي طول لقته غرقان مياه راحت ضرباها عليه ٣ ضربات و نازله دعك فيه ب ايدها و هي بتضرب بزازها ونزلت عليهم تلحس حلماتها .. الحركات دي خلت نادين مش علي بعضها و قالتلها اجمد يا هاجر .. اجمد يا شرموطه اححححخ انا مش قادره قامت غايبه معاها ف بوسه وهي بتدعك كسها جامد وراحت نازله تلحس كس نادين جامد وفضلت تنيكها بلسانها جامد و طلعت غابت مع نادين ف بوسه قالتلها دوقي طعم كسك من لساني يا لبوه .. ورجعت تلحس كسها وتضرب عليه لحد ما نادين جابت شهوتها ونامت جنب هاجر عالسرير الاتنين بينهجوا
وقامو اخدوا شاور سوا و هاجر روحت البيت
واول ما دخلت وفتحت لقت ...
انتظروا الجزء السادس بقي قريب