ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
مبدئياً كدا اول حاجة احب اعرفهالكم ان دي اول مرة اكتب فيها قصص سواء كان هنا ع الموقع أو ف مكان تاني يعني من الطبيعي إن يكون في اخطاء ؛ وتاني حاجة هو السبب اللي خلاني آخد قرار اني اكتب قصص وهنا ع الموقع بالذات وهو اني قرأت قصص كتير لكُتاب دماغهم حلوة جدا بصراحة واخدت التحفيز ع الكتابة منهم وبالذات اني موجود ع الموقع من 2016.
الجزء الاول " ما قبل البداية "
الشخصيات : يوسف * انا *
عندي 16 سنة - طولي 169cm - جسمي عريض ومظبوط علشان كنت بلعب العاب قتالية زي الMMA و Kick boxing وغيرهم - عيني لونها عسلي * بني فاتح اوي * - بشرتي لونها قمحي وشعري ناعم طويل بس مش بزيادة ولونه بني غامق ؛ الحالة المادية ؛ غني
محمد * اخو يوسف *
عنده 9 سنين - قصير طبعا - جسمه جسم *** عادي - عنيه لونها بني - بشرته لونها ابيض وشعره اسود ناعم
منير * الوالد *
عنده 42 سنة - طوله حوالي 185 - شبه الممثل Jon Hamm بالظبط ؛ وشغله ف قطر وعايش هناك بقاله اكتر من 10سنين وبيجي زيارة لمصر كل سنة مره وبيسافر تاني.
منال * خالتي اللي انا واخويا عايشين معاها علشان امي متوفية من واحنا صغيرين *
عندها 35 سنة مطلقة ومعندهاش اولاد - طولها حوالي 173 - جسمها محافظه عليه نيك ؛ بزازها وطيزها مشدودين وحجمهم متوسط ووسطها رفيع وحاجة عظمة كدا ؛ بشرتها لونها ابيض وشعرها اسود طويل وعنيها لونها اسود ؛ خريجة ألسن ومش بتشتغل.
2017/5/20 إجازة آخر السنة
خالتي : يلا يا يوسف اصحي علشان الفطار
انا بصوت نعسان : انا خلصت امتحانات وخدت الإجازة سيبيني اصحي براحتي بقيييي
خالتي : ياواد قوم بلاش دلع * رشت ع وشي ماية *
انا : اووووفف خلاص اتنيلت قومت اهو اطلعي برا بقي
خالتي : 5دقايق والاقيك برة
انا : طيب ؛ قومت اخدت دش متلج ف السريع كدا علشان يفوقني وطلعت لقيت خالتي واخويا قاعدين بيفطروا
محمد : صباح الخير يا يوسف
انا : فين القهوة يامنال م انتي عارفة اني مبعرفش آكل غير لما بشرب القهوة
خالتي : ايه منال دي ياواد انت وبعدين رد علي اخوك الصغير
انا : صباح الخير ؛ ها فين القهوة بقي!
خالتي : هقوم اعملك اهو اقعد افطر اي حاجة لحد م اخلص
انا : ماشي ؛ شربت قهوتي وخلصت فطار وقعدت مسكت الموبايل شوية وفاتح انستا وبتفرج ع صور الموديلز الجامدين لقيت عمرو صاحبي بيكلمني : انت فين يلا
انا : ف البيت اهو لسه صاحي من شوية
عمرو : طب البس ولما تنزل م البيت كلمني اقابلك
انا : إشطا ؛ قومت لبست وسرحت شعري ورشيت كام رشة بيرفيوم كدا وكلمت عمرو : انا لسة نازل م البيت اهو تعالي قابلني ف الكافيه اللي تحت البيت
عمرو : ياخول انا قاعد هناك اصلا أنجز انزل وبلاش بضان
انا : ههههههه طيب ياعم خلاص نازلك يلا سلام ؛ قفلت المكالمة وقولت لخالتي : انا نازل شوية مع عمرو صاحبي وهاجي ع بالليل كدا
خالتي : ماشي متتأخرش معاك فلوس ولا لا؟
انا : اكيد لو معيش كنت هقولك مش محتاج سؤال
خالتي بهزار : ما انت كلب فلوس بقي هنعمل ايه
انا : ياستي شكرا يلا سلام ؛؛ نزلت لعمرو ع الكافيه ولقيت معاه واحد ؛ سلمت عليهم وقعدت.
عمرو : ايه ياعم التأخير ده كله ابقي متناك لو استنيتك ف مكان تاني
انا : بقالك قرن بتقول نفس الجملة دي غيرها بقي ( قربت منه وبسأله مين اللي قاعد معاه ده
عمرو : ده كريم ابن عمي يابني منا قايلك عليه قبل كدا
انا : تلاقيني نسيت ولا حاجة ؛ عامل ايه ياكيمو ؟
كريم : الحمد*** تمام انت اخبارك ايه يايوسف
انا : بيس ياصحبه امال انت مش بتيجي مع الخول ده ونقعد سوا ليه
كريم : علشان مش بخرج في فترة الدراسة أخري ممكن ساعة بالكتير ف مش بخرج احسن
انا : اها إشطا
كريم : عمرو قالي انك بتتمرن وكدا ممكن ابقي اجي معاك التمرين؟؟
انا : الحقيقة انا مبطل من فترة طويلة يعني تقريبا من سنة ونص بس ممكن نبدأ سوا من بكرة لو عايز
كريم : انا مش عارف اقولك ايه و*** بجد شكرا ؛ هبقي اخد رقمك من عمرو واكلمك بكرة علشان لازم امشي دلوقتي ؛؛ سلام يا عمرو سلام يايوسف
انا وعمرو : سلام
انا : الواد ابن عمك ده شكله متوحد ياعم
عمرو : ليه ياكس م الواد تمام اهو
انا : مش عارف حاسه عبيط كدا المهم هنعمل ايه دلوقتي
* وصف سريع لعمرو صاحبي ؛ احنا قد بعض وتقريبا كمان ف نفس الطول وصحاب من الحضانة مع بعض وهو شعره طوله متوسط واسود وشكله وسيم وإلي حد ما رفيع ؛؛ إنما كريم هو اقصر مننا بحاجة بسيطة واكبر مننا بسنة وملامحه كأنه نايم كدا بس شكله مش وحش يعني هو ف العادي *
عمرو : هنعمل ايه يعني تعالي انيكك بلايستيشن
انا : يلا ياكس ونشوف مين اللي هينيك التاني ؛ لعبنا بلايستيشن وانا اللي نيكته طبعا بإستثناء كام ماتش كدا هههه و روحت ع الساعة 9 لقيت خالتي قاعدة بتتفرج ع التلفزيون واخويا الصغير نايم جنبها ع الكنبة قولتلها تعملي حاجة آكلها واتعشيت ودخلت ع اوضتي فتحت Pornhub واتفرجت ع كام فيديو لحبيبة قلبي Sophie Dee وضربت عشراية وخدت دش ونمت.
صحيت لوحدي بدري النهاردة يعني ع 10 كدا ودخلت خدت دش متلج علشان يفوقني بردو زي كل يوم ولما خلصت طلعت لبست وفتحت نتفلكس ع التلفزيون ف اوضتي وقعدت اتفرج ع مسلسل Vikings ؛ خلصت حلقتين وهموت واكل ف قومت روحت اصحي خالتي ملقيتهاش ف اوضتها و روحت لمحمد لقيته نايم لسة ف سيبته ودخلت المطبخ عملتلي قهوة وفطار وقاعد باكل لقيت خالتي جت وبتقول : ايه الحلاوة دي صاحي لوحدك وعامل فطار لنفسك كمان؟
انا : منا دخلت اصحيكي تعملي فطار ملاقيتكيش ف اوضتك، كنتي فين؟
خالتي : كنت بشتري شوية حاجات ليا وللبيت
انا : ماشي ؛ خلصت اكل ورجعت اوضتي كانت الساعة حوالي 12 ونص كدا رنيت علي عمرو مبيردش قولت يمكن نايم لسة ورجعت كملت فرجة علي المسلسل وشوية لقيته بيكلمني بيقولي : معلش كنت نايم انت فين دلوقتي؟
انا : ف البيت اهو لسة
عمرو : طيب م تيجي تعدي عليا ف البيت اكون خلصت لبس
انا : ماشي انا جاي اهو بس هستناك تحت العمارة مش طالع فوق
عمرو : إشطا سلام
انا : سلام ؛ قفلت معاه ولبست وسرحت شعري ورشيت كام رشة بيرفيوم كالعادة ونزلت اروحله ؛ لقيته واقف تحت العماره عندي ومتعصب
عمرو : يابن الزواني انا مخلص بقالي نص ساعة وواقف مستني كسمك ملاقيتكش وكنت متأكد انك لسة منزلتش
انا : ههههههههه م انا قولت انت هتتأخر عليا ف اخد راحتي ف النزول شوية
عمرو : و**** لموقفك ف كسم الشمس بعد كدا ياعرص
انا : ياصحبه انت عارف انك مش هتعرف، سكة ودوغري
عمرو : طب هنروح فين يابضان؟
انا : تعالي نغير كسم الكافيه اللي بنقعد فيه ده ونروح ****** اللي ف ****** ؛ روحنا الكافيه وفضلنا قاعدين نبيض ع بعض ونلعب بلايستيشن لحد المغرب وكل واحد روح ؛ وانا لسه طالع العمارة لقيت رقم غريب بيرن عليا رديت
الشخص : الو
انا : أيوة مين ؟
الشخص : انا كريم يايوسف
انا : مين كريم ؟
الشخص : ياعم كريم ابن عم عمرو صاحبك
انا : اااااه ازيك ياكيمو معلش ياسطا مش مركز بس
كريم : ولا يهمك، احنا لسة علي ميعادنا النهاردة ؟
انا : اه طبعا نص ساعة هغير هدومي واكلمك نروح
كريم : إشطا
؛ طلعت البيت لبست اللبس اللي هتمرن بيه وقبل م انزل كلمته
انا : ايه ياكيمو انا خلصت ونزلت اهو اقابلك فين؟
كريم : معلش يايوسف انا امي مش راضية اني اتمرن ف مش هقدر اجي معاك
انا : * كسم البضان * طب م تقعنها ياعم وتقولها اي حاجة احنا مش رايحين بيت دعارة يعني ده تمرين
كريم : طيب م تيجي تقولها انت هي عايزة تشوفك
انا : طيب قول العنوان
كريم : ********
انا : ماشي خمس دقايق وهكون عندك ؛ وصلت عند البيت رنيت عليه نزلي؛ قولتله ايه ياعم كل ده علشان نروح كسم نتمرن امال لو رايحين ننيك هتعمل فيك ايه
كريم : اسف و**** هي بتخاف عليا امشي مع ناس وحشة بس
انا : تمام يلا بينا ولا ايه ؟
كريم : لسة ماما عايزه تشوفك؛ تعالي نطلع
انا : طيب؛ طلعت معاه وقعدني ف الصالون وراح لأمه وانا زهقان وعمال بشتم ف كسم عمرو علي كسم قرايبه لحد م لقيت ام كريم داخله عليا هي وابنها؛ وقفت اول م شوفتها وبلمت مرة واحدة لما شوفت جمالها وجمدانها اللي مفيش زيه؛ احا ايه ده؟! هي هي نفس Sophie Dee اللي طول عمري بضرب عشاري عليها بس ام كريم بشرتها لونها ابيض وبياض ساطع كدا وشعرها اسود وعينيها لونها اسود وعندها كرش صغير كدا؛
لقيتها بتقول بصوت هادئ : ازيك يايوسف؟
انا : أ أ الحمد*** ياطنط
ام كريم : مال وشك احمر كدا ليه هو الجو حر اشغلك التكييف؟
انا : * وشي احمر من كتر الهيجان عليها اصلا وطبعا بتاعي واقف * اه بصراحة الجو حر شوية بس ملوش لزوم التكييف انا كدا كدا ماشي بسرعة علشان متأخرش ع التمرين.
ام كريم : علي راحتك بس قولي ياحبيبي انت بتتمرن ايه وفين؟؟
انا : بتمرن حاجات زي البوكسينج كدا من وانا صغير يعني انا اللي همرن كريم؛ وبتمرن ف جيم ****
ام كريم : اه عارفة الجيم ده واسمع ان هو كويس طيب يايوسف خلي بالك من كريم ب*** عليك علشان انا بقلق علي كريم اوي وهو زي اخوك بردو يعني خدوا بالكوا ع نفسكوا.
انا : حاضر ياطنط وبعدين انا مش محتاج توصية كريم زي اخويا طبعاً
ام كريم : كريم روح هات ليوسف حاجة يشربها؛ يوسف راح لقيتها بتقولي؛ يوسف انا مش بخلي كريم يخرج من البيت علشان شاكه أن هو بيشرب سجاير وشوفته بيمشي مع ناس زباله كدا ف ياريت تخلي بالك منه لو سمحت
انا : حاضر متقلقيش من حاجة ياطنط وانا كدا كدا لو شوفته بيعمل حاجة غلط هقول لحضرتك علطول
ام كريم : شكرا ياحبيبي انت شكلك محترم وابن ناس علشان كدا قولتلك الكلام ده وغير كدا أنا سألت كريم عليك وطلعت عارفه مامتك **** يرحمها كانت صاحبتي وباباك وخالتك منال كمان اعرفهم؛ ف انت كمان متفكرش تعمل حاجة غلط علشان هقول لمنال علطول ههههه
انا : ههههههه تمام ياطنط؛ هقوم امشي انا بقي علشان اتأخرت
كريم جه وقال : لا ياعم تمشي فين هو احنا مش اتفقنا هنتمرن النهاردة ؟
ام كريم : اشرب بس العصير ده ياحبيبي والا مش هخليك تمشي
انا : و**** مش هقدر علشان الوقت أتأخر بس خليها مرة تانية وبعدين ياعم كريم م انت اللي اخرتني خليها بكرة بقي
ام كريم : ياسيدي طيب براحتك بلاش تمرين النهاردة بس اشرب العصير
انا : حاضر؛ شربت العصير علشان اركز ف اي حاجة تانية وبتاعي اللي واقف ع الآخر ده ينام ونزلت وانا مروح وبفكر ف ام كريم الميلفايه الكرباج دي.
شوفته ومن غير م افتح سكس ولا اشوف اي حاجة دخلت الحمام وضربت احلي عشراية علي صورة في دماغي لأحلي ست شوفتها وخدت دش سُخن وطلعت نمت وهي ف بالي لسه..
صحيت تاني يوم وطبعا خدت الدش المتلج وظبطت الدنيا وخرجت م الحمام وانا رايق البال ولبست لبس البيت وطلعت افطر مع خالتي واخويا برة ؛
خالتي : ايه يابني مالك سرحان ف ايه
انا : عادي
خالتي : عادي؟ انت في حاجة حصلتلك؟؟
انا : لا و*** ياخالتو مفيش حاجة، انتي مالك قلقانة كدا ليه
خالتي بضحك : اصل انت مش زي عادتك تفضل ترخم عليا وعلي اخوك الصغير طول م انت قاعد
انا : عايزاني ارخم عليكوا؟ حااااااضر؛ وقومت فضلت ازغزغ فيهم هم الاتنين لحد م كانوا هيموتوا من الضحك وخلصنا فطار وروحت دخلت اوضتي لقيت عمرو رانن عليا مرتين؛ ف كلمته؛
انا : ايه ياعمور
عمرو : رنيت عليك مرتين ياخول مردتش ليه
انا : كنت بفطر يا لبو، انت فين
عمرو : انا ف الشارع بتمشي مع كريم شوية
انا : فين بالظبط يعني علشان اقابلكم
عمرو : ف **** متتأخرش علينا بقي
انا : إشطا؛ قومت لبست وسرحت شعري واكيد رشيت كام رشه بيرفيوم ونزلت قابلت عمرو وكريم سلمت عليهم وفضلنا نتمشي شوية لحد م زهقت وقولتلهم : ايه ياجدعان هنفضل نتمشي كدا كتير؟
عمرو : م هو مش كل يوم هنلعب بلايستيشن وقرف عايزين نعمل حاجة جديدة
انا : يعني المشي هي اللي حاجة جديدة؟ يلا ياعم نقعد ف اي حته وبالمرة افشخ كريم بلايستيشن بما اني ملاعبتوش قبل كدا ههههع
كريم : تفشخ مين بس اتكلم علي قدك ياصاحبي
انا : ياعم حاضر هنشوف
عمرو : كسم الملل طب انا مروح ياجدعان
انا : متتناكش علينا بقي مروح ايه بس
عمرو : ياعم انا اتخنقت من البلايستيشن والقرف ده، وبعدين كدا كدا لازم اروح علشان احضر شنطه سفري
انا : احا مسافر فين وامتي
عمرو : هسافر يعني كمان ساعتين تلاتة كدا رايح شرم كام يوم وراجع
انا : يابن اللبوة مسافر للمزز وسايبني، ع العموم ياعم طب تعالي نقعد ساعة وروح
عمرو : ماشي؛؛
روحنا قعدنا لعبنا بلايستيشن وفشخت عمرو وكريم ابن الصاروخ طلع لعيب وفشخني، وسلمنا علي عمرو ومشي واحنا قعدنا ومليت ف قولت لكريم : الخول ابن عمك رايح شرم اللي فيها الحلاوة كلها وسايبني احنا هنا، هنعمل ايه ؟
كريم : مش عارف هي الساعة كام دلوقتي؟
انا : الساعة 4 ونص
كريم : طيب تعالي نلعب ماتش كمان ونروح ناخد لبس التمرين ونمشي
انا : إشطا
لعبنا الماتش وقولت لكريم اني كدا كدا بيتي قريب من الكافيه هروح اجيب اللبس ف السريع وانزل له و وافق يستناني؛ روحت اكلت اللي لقيته ف التلاجة واخدت اللبس ونزلتله؛
كريم : عمرو عنده حق انك خول وبتتأخر
انا : حبيبي تسلم هههههههه
كريم : طيب يلا تعالي معايا البيت اجيب اللبس بتاعي من هناك
انا : يلا ؛ وصلنا العمارة عند كريم وطلعت معاه الشقة ودخلني الصالون وقالي خمس دقايق بس هدخل الحمام واجيب اللبس من اوضتي وارجعلك ننزل
انا : ماشي بس انجز ؛ كريم مشي ولقيت امه الكرباج دخلت سلمت عليا وبتقولي : عامل ايه ياچو
انا : بخير الحمد*** ياطنط
ام كريم : اجيبلك تشرب ايه لحد ما كريم يخلص
انا : و**** ياطنط ملوش لزوم خالص انا واكل وشارب قبل م انزل من البيت وبعدين كريم مش هيتأخر
ام كريم : ماشي ياحبيبي علي راحتك، هو انت ف سنة كام؟
انا : انا داخل تانية ثانوي ياطنط لسة
ام كريم بنظرة استغراب : ازاي بس ده انت حتي شكلك اكبر من كريم ابني بسنتين ولا حاجة!
انا : ا.... لقيت كريم دخل علينا وبيقول : خلصت اهو يلا بينا
ام كريم لإبنها : ماشي ياحبيبي متتأخرش وهات يوسف معاك وانت راجع
انا : اجي فين بس ياطنط هتأخ....
ام كريم قاطعتني : مش عايزة اسمع ولا كلمة هتيجي يعني هتيجي يلا امشوا
انا : حاضررر
كريم : سلام ياماما؛
مشينا من عند كريم وروحنا ع الجيم؛ بص ياكريم هتدخل تجري ع الTreadmill دي 30 ثانية بسرعة كبيرة وبعد كدا هتقلل السرعة وتمشي 30 ثانية وهكذا لمدة ربع ساعة وبعد كدا هتعمل Stretches عارف يعني ايه ؟
كريم : أيوة عارف
انا : تمام خلص اللي قولتلك عليه ده وعرفني
كريم : وانت مش هتتمرن معايا؟؟
انا : لأ انا تعبت فجأة مش هقدر اتمرن بس همرنك عادي.
كريم : اوك
انا : يلا ابدأ.. ( السبب طبعا اني تعبت فعلا بس تعبت من كُتر الهيجان علي امه الجامدة؛ روحت عالحمام وقعدت اضرب عشرة وأنا بفتكر شكلها وجسمها وهي قاعدة قدامي بتتكلم معايا ومنظر صدرها الجامد وعينيها اللي نظرة منهم تهيجك و وشفايفها الحمرا واتخيلت اني ببوسها و قافش ف صدرها الملبن وهي بتحسس علي زبي من فوق الهدوم لحد ما جيبتهم ف الحوض وفتحت المايه عليهم وبقي نضيف زي م كان وغسلت بتاعي وطلعت لكريم برة لقيته خلص جري ع التريدميل وبيعمل استريتشات ف وقفت جنبه لحد م خلص ومرنته وهو دخل يستحمي وانا واقف مستنيه برا الجيم ف قولت اكلم عمرو كدا اشوفه بيعمل ايه؛
انا : الو ، ايه ياصاحبي انت فين
عمرو : ف الطريق اهو, وانت بتعمل ايه؟
انا : انا واقف برة الجيم مستني ابن عمك يطلع موقفني بقالي نص ساعة ولسة مطلعش
عمرو : احوو كريم معاك إزاي ده انا قولت مستحيل امه توافق يروح
انا : ليه يعني
عمرو : هي كدا امه بتعامله كأنه عيل صغير ومش بتخليه يخرج ولا يمشي مع حد غيري علشان انا ابن عمه بس
انا : عيب عليك ياصاحبي انا محدش يقدر يقولي لأ
عمرو : هوخيهخههه ليه يعني قولتلها ايه
انا : ولا حاجة هي طلعت عارفاني وعارفة اهلي علشان كدا وافقت؛ يلا سلام الخول ابن عمك طلع اهو، ومتنساش لما توصل تصورلي النسوان بتوع البيكيني اللي عندك هههههههه
عمرو : ههههه ماشي ياعم الحيحة سلام.
( في بيت كريم )
ام كريم : متأخرتوش كتير يعني.
انا : علشان لسه كريم ف الاول ف اللي بنعمله ده مجرد تمهيد للي جاي يعني حاجات سريعة كدا.
كريم : يوسف طلع بيفهم اوي في الجيم وكدا ياماما انتي مش كنتي عايزه تخسي؟
ام كريم : آه صح يايوسف انا كنت عايزه اخس شوية صغننين كدا ممكن تقولي اعمل ايه؟
انا : اه طبعا بس ممكن كوباية مايه لو سمحتي ياطنط؟
ام كريم : روح ياكيمو هات ليوسف عصير من المطبخ
كريم : حاضر ياماما، ثواني يايوسف
انا : خد راحتك ياكيمو، ع فكرة ياطنط انتي جسمك حلو اوي كدا مش محتاجة تخسي ولا حاجه (الهيجان اللي بيتكلم هنا مش انا)
ام كريم : بجد يايوسف؟
انا : أه طبعا
ام كريم : اصل عندي كرش صغنن كدا مضايقني اوي حتي شوف * مسكت ايدي الاتنين وحاطتها علي اول بطنها كدا قبل صدرها *
انا : * زبي وقف نيك ومبردش *
ام كريم * بصوت مغري * : مالك يايوسف ايدك سخنت كدا ليه؟
انا * بحاول اتصرف عادي * : م انتي عارفه ياطنط الاوضه هنا حر شوية
ام كريم : اهااا تمام * سابت ايدي وشغلت التكييف *
كريم * رجع الاوضه * : معلش أتأخرت عليك اصل ملقيتش عصير ف عملتلك انا
انا : ولا اتأخرت ولا حاجة، شكرا ع العصير ياكيمو
ام كريم : شكرا ايه وبتاع ايه مفيش الكلام ده احنا اهل ياحبيبي
انا : ماشي ياطنط
؛ فضلنا نهري ف اي هري لحد م خلصنا وكريم نزل وصلني لحد باب العمارة وطلع وانا روحت ع البيت اتعشيت ودخلت اوضتي
ونمت ع السرير وانا بفتكر ام كريم لما حطت ايدي علي بطنها وبتاعي لما وقف جامد كدا ف قومت ضربتلي عشراية حلوة كدا, وخدت دش ورجعت نمت تاني؛ و صورة ام كريم ف بالي لسة لحد م افتكرت ان هي بعتت كريم يجيب عصير من المطبخ وهي اكيد عارفة ان مفيش عصير! ؛ أو يمكن ناسية، طب لو حتي عارفة هتخلع ابنها ليه؟ هل عايزاني انيكها مثلا؟! اكيد لأ. ؛ نمت وانا ف دماغي الأسئلة دي كلها لحد م صحيت الساعة 1 الظهر وقاعد بردو بفكر ف حوار ام كريم ، قولت اكلم عمرو اشوفه فين وننزل؛
انا : الو، ايه يالبوة انتي فين
عمرو : في الفندق اهو يامتناكة
انا : فندق ايه!، اااااه نسيت ياسطا انك ف شرم
عمرو : لا ياخي
انا : اه و**** ، المهم بقولك ايه
عمرو : قول
انا : ناكك بتاع الفول هههههه
عمرو : هقفل السكة ف وش كسمك
انا : خلاص ياسطا هتكلم بجد، هو عمك اللي هو ابو كريم فين؟
عمرو : مسافر، بتسأل ليه
انا : عادي اصل مش بشوفه لما بروح البيت عند كريم ف قولت يمكن هو متوفي أو مطلق ام كريم ولا حاجة؛ هيرجع أمتي من السفر طيب؟!
عمرو : هو شغال يابني برة وبيرجع في الأعياد بس
انا : اشطا احلي مسا عليك ؛ وروحت قافل المكالمة ودخلت خدت دش وخليت خالتي تجيبلي فطاري ف الاوضة عندي علشان افكر بهدوء كدا هعمل ايه مع الصاروخ لحد م لقيت حل!
( الجزء الثاني )
" البداية "
لحد ما لقيت الحل......
وهو اني اختبرها ولو طلعت عايزة تتناك كان بها لو طلعت انا اللي غبي وفاهم غلط ف الموضوع يعدي بشياكه؛ بس لازم كريم ميكونش ف البيت؛ روحت رانن علي كريم ودار الحوار كالآتي؛
انا : الو، ايه الاخبار يازماله؛ اكيد جسمك مكسر من تمرينه امبارح صح؟
كريم : اه و*** طالع ميتيني ياعم ولا عارف اقوم ولا امشي يحرق كسم اللي عايز يتمرن ههههه
انا : ده علشان لسه ف الاول بس بعد كدا هتتعود وهتحب الموضوع، بقولك ايه هو انت ف البيت؟
كريم : أيوة انا ف البيت النهاردة مش خارج
انا : ليه ياعم ده انا حتي بكلمك علشان نخرج سوا
كريم : احا اخرج فين بس! بقولك جسمي مكسر ومش قادر وغير كدا امي مش هتوافق
انا : قوم ياسطا البس ومتبقاش بيض ولو علي امك قولها انك هتقعد معايا ف البيت وهي هتوافق ان شاء ****
كريم : طيب خمس دقايق بس وهرن عليك اقولك وافقت ولا لا
انا : ماشي متتأخرش عليا
( بعد نص ساعة والخول مكلمنيش )
ف النص ساعة دي دخلت اخدت دش سريع وحلقت شعر جسمي و غسلت سناني ولبست وسرحت شعري ورشيت بيرفيوم هادي وجميل كدا غير اللي بحطه دايما وظبطت نفسي بمعني اصح لحد م الخول كريم رن عليا؛
انا : ايه يامعرص كل ده بتقنع امك
كريم : لا ياعم هي وافقت علطلول بس كنت باكل
انا : طيب انا هستناك ف كافيه **** متتأخرش عليا بقي
كريم : طب اشمعني ده م نروح نقعد ف الكافيه اللي بعد بيتك زي كل مرة وخلاص
انا : اهو تغيير وبعدين ده احسن من اللي بنقعد فيه علطول
كريم : حاضر هجيلك علي هناك
انا : إشطا سلام؛؛ قفلت معاه وروحت ع الكافيه اللي اتفقنا عليه واستنيته شوية لحد م جه وقعد.
انا : انا شكل اللي بعمله ف الناس هيطلع عليا، يامتناك مش قولتلك متتأخرش
كريم : ياعم غصب عني وبعدين كما تُ*** تُدان ياصاحبي
انا : كسمك
كريم : **** يسامحك ياصاحبي
انا : ب..... ( لسه هتكلم موبايلي رن ولقيتها خالتي ف رديت؛ أيوة ياخالتو ؟ طيب طيب انا جاي علطول اهو ؛ حاضر مش هتأخر عليكي؛ وقفلت المكالمة.
انا : بقولك ايه ياكيمو معلش انا هروح مشوار ساعة كدا وجايلك
كريم : احا لا ساعة كتير
انا : ياعم مش هتأخر اكتر من ساعة اعمل اي حاجة بس علي ما ارجعلك
كريم : ماشي ماشي بس لو اتأخرت عن ساعة همشي
انا : لا متخافش، يلا سلام؛ مشيت شوية وروحت راكب تاكسي وطالع ع بيت كريم؛ أما بالنسبة لخالتي اللي كلمتني ف هي مكلمتنيش ولا حاجة ده برنامج مكالمات Fake بكتب الاسم والرقم والساعة اللي عايز المكالمة تجيلي فيها وبيتصل؛؛ المهم وصلت عند العمارة وحاسبت التاكسي ومشي، وروحت طالع علي شقة الصاروخ و وقفت قدام الباب وقلبي عمال ينبض بطريقة بنت متناكة كأنه هيطلع برا القفص الصدري, اخدت نفس عميق كدا وطلعته بهدووء وروحت رانن الجرس وثواني وكانت الصااااارووخ فتحت الباب وقالت : يوسف! اتفضل ياحبيبي اتفضل
انا : ح.. حاضر * عمال بتخيل اللي هيحصل وقلبي ابن المتناكة مش راضي يهدي *
( الصالون )
ام كريم : اقعد ياحبيبي؛ مالك انت تعبت من السلم ولا ايه؟
انا : اه السلم طويل حبتين هههههه
ام كريم : طويل ايه ده احنا حتي ف الرابع يعني مش كتير، وبعدين انت مش رياضي؟ إزاي بقي بتتعب بسرعة كدا
انا : * قولت اغير الموضوع * بمناسبة الرياضة مش حضرتك كنتي عايزه تخسي ياطنط؟
ام كريم : اه عايزه اخس الشوية الصغننين اللي وريتهوملك المرة اللي فاتت دول
انا : اها فاكر بس مينفعش تخسي من منطقة معينة، لازم الجسم كله يخس
ام كريم : ياخسارة، اصل الحتة دي بس اللي مش عاجباني إنما باقي جسمي مش عايزه اعمل فيه حاجة
انا : بس انا ممكن اوريكي شوية تمارين كدا تعمليهم كل يوم علشان الرشاقة وكدا ايه، رأي حضرتك ؟
ام كريم : مفيش مشكلة بس بلاش حضرتك دي، مش انا قولتلك احنا اهل؟
انا : ماشي خلاص؛ وريتها كام وضع Push-up كدا علشان تعملهم بس هي كانت لابسة عباية بيتي ف قولتلها تلبس ترينينج ولا حاجة علشان تقدر تعمل التمارين صح؛ وراحت غيرت العباية ولبست هوت شورت لونه اسود و تيشيرت من غير كُم لونه أبيض وهي جسمها ابيض واحااااا علي كسم حلاوة جسمها اللي اجمد من اي بورن ستار بدون مبالغة.
ام كريم : تمام كدا ياچو؟
انا : اه تمام ياطنط كدا تقدري تعملي التمارين صح
ام كريم : طيب وريني التمارين تاني كدا علشان نسيتهم ههههه
انا : ماشي ؛ نزلت وريتها الوضعيات تاني وهي نزلت تعمل وانا مش قادر ابص ف حته تانية غير فخادها وطيزها الجامدين نييييك دول لحد ما خلصتهم وقامت وقفت وبتنهج وشكل وشها وخدودها اللي بقي لونهم احمر فاااااجرين وعايزين يتّاكلوا ؛ استريحت دقيقتين ووريتها إزاي تعمل Squats، وعملت بس ضهرها مش مفرود كويس ف خليتها توقف ووريتها تاني و عملت بس بردو ضهرها مش مفرود ف وقفت وراها وفردتلها ضهرها بأيدي وفضلت واقف وراها وهي بتنزل تعمل التمرين وتطلع تاني روحت قايلها تخلي ايديها قدامها علشان تصعب التمرين اكتر وفعلا عملت كدا؛ وانا قولت أقرب منها شوية كمان بحيث زبي يحك ف طيزها وهي بتعمل التمرين؛ وقربت شوية براحة كدا من غير م هي تحس و روحت ماسكها من وسطها اتخضت وقالت : بتعمل ايه يايوسف!!
انا : ولا حاجة ياطنط انا بساعدك علشان التمرين يتعمل بطريقة صح بس
ام كريم : طيب
وفضلت تعمل وانا ماسك وسطها وزبي بيحك ف طيزها وهي طالعه ونازله؛ وانا مش مصدق اللي بيحصل! احا انا ماسك الكرباج دي من وسطها وزبي بيحك فيها وهي طالعه ونازله و كمان مش اي واحدة؛ دي توقف زب الميت لو لمسته بس!! انا بقيت علي أخري ومش قادر من الهيجان؛ شيلت ايدي من علي وسطها وروحت مقلعها الهوت شورت بسرعة ومسكتها من فخادها وانا وراها راكع علي ركبتي وعمال بلحس بين فردتين طيزها بطريقة هستيرية وهي بصوت عالي : يوسف! بتعمل ايه!!!! يوووسف!
وانا مش بوقف ولا برد عليها وعمال بلحس؛ وسيبت فخادها وفضلت عمال العب ف كسها بإيدي من علي الاندر وهي بتحاول تشيلها بس مش عارفة؛ روحت مزود السرعة وبقيت حاسس بمايه من عالاندر ولقيتها بتقول : خلاص خلاص طب قوم ندخل جوة
روحت واقف ولفيت وشها ناحيتي وعمال ببوسها ف حدودها وشفايفها وانا مش مصدق نفسي ولا اللي بيحصل ده!؛ قامت لبست الهوت شورت تاني وروحنا ع الاوضة ف افتكرت كريم اللي انا سايبه ع الكافيه وان هو هيجي علي هنا لو اتأخرت عليه؛ كسم النحس، روحت قايلها ترن عليه بسرعة قبل ما يجي وتخليه ميجيش؛ ف كلمته وقالتله أنها بتنضف البيت وميجيش الا بعد ساعة؛: اول ما سابت الموبايل من ايديها روحت منيمها علي ضهرها ع السرير وعمال ببوسها في رقبتها وخدودها وشفايفها بطريقة رهيبة وبقفش ف صدرها جامد ملقيتهاش لابسه سنتيانه وروحت مقلعها التيشيرت واتصدمت من جمال المنظر؛ اول مرة اشوف صدر ف حياتي بعيدا عن السكس يكون بالجمال والحلاوة دي؛ هو نفس حجم صدر Sophie Dee بس لونه ابيض نيك والحلمه لونها وردي نفس لون الخدود؛ بقيت عمال ارضع من حلماتها وببوسها ف كل حته ف بطنها وبقفش في صدرها تاني وهي تقول ااااااه وتعض علي شفايفها جاااامد روحت بايسها ف شفايفها الحمرا دي وفضلت آكل فيهم ومش راحمهم وروحت موقف وقالع هدومي لقيتني جيبت شوية ف البوكسر بس محسيتش بيهم وقلعت البوكسر كمان بقيت ملط وزبي واقف زي الحجر؛ اول مرة ف حياتي زبي يقف كدا، روحت مقلعها الهوت شورت والاندر وشوفت قدامي كس شفايفه كبيره نسبيا ولونه وردي وغرقان عسل؛ تلقائيا روحت نازل عليه فضلت الحس وآكل فيه وهي عماله تصوت وتعض علي شفايفها وتقول اااااااااه براااااحه براااااحه علي كس ناهد اااااااه ااه اااه وانا بزود ف اللحس ومستمتع بيه فشششخ وطعم العسل اللي نازل من كسها حلوو بطريقة بنت متناكة راحت قالتلي ااااه كفاية كفااااية سيبني امصلك علشان تنيكني بئاااا مش قااادرة؛ روحت موقف لحس ونمت علي ضهري وهي ماسكه بتاعي وعماله تمص فيه وتدخله كله جوه بُقها كأنها هتبلعه وانا طاير م الفرحة والهيجان وهي بتمص جامد فشخ وروحت جايبهم في بُقها وانا حاسس بمتعة عمري ف حياتي م حسيتها وكمان الكمية اللي جيبتها كبيرة فشخ؛ بلعتهم وهي بتضحك ومستمتعة وراحت قايله؛ بحبك اوي يايوسف اوعي تسيبني ولا تسيب كسي لوحده؛ نيكني كل يوم؛ قولتلها وانا باخدها ف حضني وانا نايم ع ضهري ؛ وانا كمان بحبك وبعشقك وعمري ماهسيبك؛ راحت طالعة قاعدة علي بتاعي وسايباه جواها وانا بتاعي مكانش نام اصلا من كُتر الهيجان وانا حاسس بمتعة بنت لبوة وعايز انيك للصبح؛ روحت خليتها هي تنام علي ضهرها وفاتحة رجليها روحت مدخل بتاعي جامد ومش قادر من الهيجان اللي مش راضي يخف ده؛ ونمت ف حضنها وهي قافله عليا برجلها وزبي جوة كسها وعمال بنيك فيها وهي مش بتقول غير اااااااه نيكنيييي ب*** عليك نيكنييييي اووووي؛ جاااامد؛ كماااااان يايوسف كماااان متوقفش اااااه ؛ وانا الكلام ده بيهيجني اكتر وعمال بنيك فيها اجمد واكتر لحد ما لقيتها حضنتتي بإيديها جامد وعماله تضمني علي صدرها وتقول اااااااااه ااااه ااااه عرفت انها جابت وحسيتها مستمتعه فششخ روحت جايبهم جواها شلالات زي المرة الأولي ويمكن اكتر كمان وهي عماله بردو تقول اااه بس بصوت هادي وبراحه وهي مغمضه عينيها؛ وفضلنا ف حضن بعض كام دقيقة كدا راحت قايمة ولسة هتتكلم مديتهاش فرصة وقولتلها؛ اكيد هتقولي مش عايزة حد يعرف والكلام ده بس متقلقيش انا عمري ما هقول لاي مخلوق مهما كان
ناهد * ام كريم * : مصدقاك ياحبيبي؛ وراحت بايساني
انا : بحبك وبحب كل حاجة تفصيلة فيكي ياناهد وعايز انام ف حضنك النهاردة
ناهد : وانا كمان بحبك ياچو؛ لا حضني ايه انت عايز كريم يقتلنا هههههه
انا : هههههه، اه صح اسف اني جيبتهم بسرعة بس علشان دي اول مرة
ناهد : اول مرة!!!! مستحيل
انا : و**** اول مرة انا لقيت نفسي بعمل كل ده تلقائيا وكأني مش متحكم ف نفسي من كُتر جمالك وحلاوتك يا اجمل ست شوفتها في حياتى
ناهد : احم احم طب يلا ياعم الرومانسي البس علشان كريم زمانه جاي؛ وبعدين صحيح هو كان قايلي انه رايح يقعد معاك ف البيت؛ إزاي وانت جيت سألتني إذا كان موجود ولا لا؟
انا : بصراحة خلعت منه وجيت علشانك ياقمر
ناهد : هههههه يابن ال.... عالعموم ماشي هات رقمك علشان ابقي اكلمك والبس يلا بسرعة
انا : ماشي، مع اني كنت عايز ناخد دش سوا هههه
ناهد : مرة تانية ياحبيب قلبي؛ امووواااه * باستني *
؛ لبست ومشيت بسرعة قبل م كريم يرجع ويشوفني ف الشقة او حتي يشوفني ف الشارع عنده؛ وركبت تاكسي وروحت ع البيت وانا جسمي مكسر بس دماغي رايقة وبتاعي راضي بصراحة هههههه
الي اللقاء في الجزء القادم ، وياريت تعطوني آرائكم.
الجزء الثالث
ركبت تاكسي و وصلت البيت الساعة كانت 5؛ وكنت هموت وانام بس قولت بلاش علشان نومي هيبوظ؛ دخلت خدت دش ولبست وكنت ميت من الجوع علشان المجهود اللي عملته مع ناهد الكرباج اللي مش مصدق نفسي لحد دلوقتي اني نيكتها، اكلت كتير فشخ وشربت كوباية قهوة ولما خلصت ودخلت اوضتي لقيت كريم بيرن عليا قولت أحا!! هو عرف حاجه ولا ايه! هو اه صحيح هفأ ومش هيعمل حاجة بس مش عايز اكسر عينه ولا علاقته بأمه تبوظ بسببي؛ المهم مردتش عليه لقيته رن تاني ف رديت المره دي بس قلقان شوية. لقيته بيقولي : ينفع اللي انت عملته ده!
انا بتردد : عملت ايه؟
كريم : بقي يامتناك تقولي مشوار ساعة وجاي واستناك ساعة ونص وافضل ارن عليك متردش؟؟
انا * استريحت نفسيا نيك * : ياعم عليا الطلاق غصب عني؛ اصل لقيت خالتي عايزاني علشان اخويا الصغير تعبان جامد وروحنا لدكتور وحوارات
كريم : ماشي ياعم الف سلامة عليه، هنروح التمرين الساعة كام طيب؟
انا : لا لا تمرين ايه أجلها النهاردة علشان مرهق فشخ
كريم : خول كبير و****
انا : هههههه حبيبي ياصاحبي
خلصت المكالمة وقعدت اتفرج علي فيلم My week with Marilyn علي MBC2 ؛ وبعد ما خلصته قفلت التلفزيون وطلعت اقعد مع خالتي واخويا الصغير شوية ونهزر سوا علشان كان بقالي كام يوم مبقعدش معاهم زي الاول؛ خلصنا قعدتنا وخالتي واخويا راحوا اوضتهم يناموا وانا كمان دخلت اوضتي ونمت......
( تاني يوم )
صحيت علي صوت محمد اخويا وهو بيقول : اصحي يا يوسف كلم واحد عايزك برة
انا *بصوت نعسان* : مين اللي برة
اخويا : واحد معرفوش
انا : طيب قوله اني هغسل وشي واطلعله
اخويا : حاضر؛
بصيت ف ساعة الموبايل لقيتها 9 قومت غسلت وشي وسرحت شعري و اول م فتحت باب الأوضه لقيت اللي بيحضني!
انا * بفرحة * : بابا!!
ابويا : واحشني يااد يابن الكلب، مش عيب متسألش عليا برسالة واتساب حتي
انا * بفرحة بردو * : انت رجعت امتي!
ابويا : لسة راجع حالاً، قولت اعملهالكوا مفاجأة
انا : حمد*** ع سلامتك يابابا
ابويا : **** يسلمك ياحبيبي، خالتك فين يا محمد؟
اخويا : مش عارف يابابا انا صحيت من نص ساعة ملقيتهاش في الاوضة
ابويا : اهاا تمام، وبعدين انت مش كبرت علي حكاية النوم مع خالتك في الاوضة دي؟ بكرة تروح تنام ف اوضتك
اخويا : حاضر يابابا
ابويا بيكلم خالتي ف الموبايل : ازيك يامنال طمنيني عليكي انتي والولاد محتاجين حاجة وانا راجع؟
منال : الحمد*** كلنا تمام يامنير عايزين سلامتك؛ طمنا عليك انت اخبارك ايه؟
ابويا : بخير، انتي ف البيت؟
منال : اه في البيت اهو بس ويوسف ومحمد لسه نايمين، اصحيهم تكلمهم؟؟
ابويا : لا ملوش لزوم، سلميلي عليهم لما يصحوا، مع السلامة
منال : حاضر؛ سلاام
ابويا قفل المكالمة وقال : هي خالتكوا بتخرج كل يوم بدري كدا؟
انا : مش عارف يابابا انا صحيت من النوم قبل كدا ملقيتهاش موجودة بس كانت مرة واحدة بس.
ابويا : تمام اوي؛
ابويا استحمي وغير هدومه وانا عملت فطار وقاعدين بنفطر وابويا بيسألني عن الدراسه وايه اللي فايته وهو مش موجود وكدا ف سألته : بابا هي خالتو معرفتش إزاي انك موجود هنا ف مصر ؟
ابويا : علشان كنت بكلمها من برايع¤ت نمبر؛ ويلا خلص اكل علشان نلعب بلايستيشن سوا
انا : البلايستيشن انا كسرته غصب عني يابابا من فترة
ابويا : منا عارف كل حاجة؛ انا بتكلم علي البلايستيشن 4 اللي جايبه معايا؛
انا واخويا فرحنا فشخ وخلصنا فطار كلنا وركبنا البلايستيشن وبتاع وقعدنا نلعب Blur * سباق سيارات * لحد م سمعنا صوت باب الشقة اتفتح ف ابويا راح قايم من ع الكرسي وقال : كملوا لعب انتوا؛ انا هطلع اتكلم مع خالتكوا شويه ولما اخلص الموضوع اللي عايزها فيه هرجع العب معاكوا.
خرج ابويا من اوضتي وراح خبط ع اوضه خالتي قالت : ادخل
ابويا دخل واول ما شافته كأن اتصنمت مكانها ولسه هتتكلم؛ ابويا شاورلها بإيده تسكت وراح قرب منها ورزعها بالقلم ع وشها وحط ايده ورا ضهره وقال بكل هدوء : انا مش عايز اعرف كنتي فين بس هقولك حاجتين؛ اول حاجة متكدبيش عليا تاني علشان انا اكتر حاجة بكرهها ف الدنيا دي هي الكدب والمفروض انك عارفه، وعلشان كدا ضربتك؛ والتانية هي اني متأكد ان في حاجة بتحصل انا معرفهاش؛ اذا حبيتي تتكلمي وتصارحيني ف أنا موجود وهسمعك و ف ضهرك زي ماكنت دايما؛ وراح حط ايده الاتنين ع كتفها وباس راسها وخرج من الاوضه؛ وخالتي خرجت وراه وقالت وعينيها بتدمع : ك..كنت عند شريف
ابويا بصلها : شريف مين! شريف طليقك؟!
خالتي : ا..اه؛ هو بقي كويس علي فكرة دلوقتي وب..بيحبني اوي
ابويا : تمام
خالتي بإستغراب : تمام؟؟ بس كدة؟!
ابويا : اه بس كدا يامنال بس ياريت لما يحصل حاجة مترجعيش تشتكي تاني علشان انا شيلت ايدي من الموضوع.
خالتي و**** ما هيحصل حاجة و**** هو بقي كويس وبيحبني اوي وقالي ان هو مرجعش يشرب تاني وبطل كل حاجة وحشة كان بيعملها و****
؛ ابويا مردش عليها وسابها ورجع اوضتي وقال : انا نازل ياولاد حد عايز يجي معايا
محمد : انا يابابا
انا : انا هخرج مع صحابي كمان شوية يابابا
ابويا : ماشي ياحبيبي خلي بالك من نفسك وابقي قول لخالتك انك خارج؛ يلا يا محمد روح البس.
؛ ابويا واخويا مشوا وانا قاعد ف الاوضة لوحدي روحت فتحت فيلم سكس للبورن ستار العظيمة Mia malkova ولسه هضرب عشرتي افتكرت ام كريم قولت لنفسي احا اخيرا عندي واحده لما ههيج هنيكها خخخخ كسم الجمال روحت قافل الفيلم وقولت انا لازم أطبق الخبرات السكسية اللي عندي دي بقي ومعملش زي المرة اللي فاتت ف رنيت علي كريم علشان معيش رقم امه ولا هي اتصلت ف مردش اول مرة ورنيت تاني مردش ورنيت تالت مردش بردو، قولت كسمه انا هروحلها البيت بقي؛ لبست ونزلت ركبت تاكسي وربع ساعة كنت وصلت عند العمارة بتاعة كريم؛ حاسبت السواق و طلعت علي شقة كريم فوق رنيت الجرس و لحظات والباب اتفتح؛
انا * مصدوم * : احا!
وبكدا يكون انتهي الجزء الثالث، بعتذر ان هو قصير بس ده بمثابة تصبيرة بس ومتقلقوش لسة التقيل مجاش ؛ ياريت تعطوني آرائكم..
الجزء الرابع
طلعت علي شقة كريم ورنيت الجرس و لحظات والباب اتفتح؛
انا * مصدوم * : احا!
؛ لقيت ام كريم واقفة بقميص نوم اسود لحد فوق الركبة وطبعا يميل الفؤاد لجمال الفخاد؛ وهو مجرد النظر لفخادها يخليني اجيبهم من غير م المس زبي حتي؛ أما بالنسبة لصدرها اللي القميص مبين اكتر من نصه ف ده مجنني لدرجة اني عايز ادفن راسي بين فردتين بزازها واعيش هناك.. ولو جُوعت ارضع منهم وبصراحة عمري ماهشبع منهم لانهم كل اما هترضع منهم اكتر احساسك بالجوع هيزيد اكتر وتفضل ف دوامة من المتعة اللي مش هتنتهي.. ناهد قاطعت سرحاني ف جسمها اللي ملهوش مثيل وقالت : هتفضل تبص كتير؟ ادخل.
انا : منا مش متعود علي الحاجات الفاجرة دي ياطنط
ناهد : طنط؟ هههههههههههه ايه طنط دي يا اهبل
انا : ههههه خلاص بقي ما قولتلك مش متعود * قربت منها وعمال ببوسها ف شفايفها بهيجان وبقفش ف صدرها كأنه هيهرب مني ومش راحمها خالص وهي تقول؛ اهدي اهدي كريم نايم جوة هتفضحنا
انا : كسمه؛ روحت زانقها ف الحيطة ومدخل ايدي واقفش ف طيزها الكبيرة الجامدة من تحت القميص واطلع صدرها وامص حلماتها بقوة وهي مستمتعة ع الآخر وتقول اممممم اااه بصوت واطي كأنها بتتلذذ وراحت حاضناني برجليها وبقيت كأني شايلها وببوس والحس ف كل حته؛ شفايفها ورقبتها وكتفها وصدرها لحد م مسكتني من راسي وقالت؛ بس كفاية تعالي ندخل اوضتي.. دخلنا الاوضه وراحت مقلعاني التيشيرت والبنطلون وبقيت بالبوكسر روحت نايم علي ضهري ع السرير وهي نامت فوقي وفضلت تلحس كل حتة ف جسمي زي ماكنت بعملها وايديها مدخلاها جوة البوكسر وماسكة بتاعي اللي عامل زي الحجر وبتدعك فيه وبتعصره؛ روحت جايبهم ف ايديها وبقيت عايز اصرخ من كتر المتعة اللي انا حاسسها، ناهد قالتلي بعلوقية : يخربيتك ايه ده كله ولا كأنك محوشهم؛ وراحت لحست اللي علي ايديها وقلعتني البوكسر اللي غرق هو كمان ومسكت بتاعي اللي انتصابه خف شوية وبتمصه براااحه خاالص وايديها بتدعك ف كسها من تحت الاندر وفضلنا ع الحال ده حوالي 3 دقايق روحت مقلعها القميص الاسود الفاجر والاندر ونيمتها ع بطنها وبقيت ماسك فردتين طيزها بإيدي وفاتحهم ع الآخر وبلحس ف كسها وخرم طيزها وروحت حاطط صباعي ف خرم طيزها وسايبه جوه وانا بلحس ف كسها من ورا وبدخل لساني جواه وهي تقول اووووفففف ااااااه بمووووت يايوسف بموووت انا كسي مولللللع اوووي كفاااايةة؛؛ بطلت لحس لقيتها بترفع طيزها ناحية وشي وتقولي بطلت ليييه كمل ابوس ايييدك ف عرفت انها بتقول كدا من المتعة ف كملت لحس شوية كمان وخلاص كنت خدت راحتي وبتاعي اللي شبه نايم حطيته بين فردتين طيزها وبدعكهم بيه وناهد فاتحة بُقها وعينيها كأنها بتنام كدا كأنها ف دنيا تانية خاالص؛ ورجع بتاعي اتحجر زي الاول روحت فاتح فردتين طيزها الكبيرة بإيدي علشان اعرف ادخل بتاعي ف كسها الاحمر.. حطيته ع الفتحه وفضلت ادخل ببطئ و براحه واطلع ببطئ وبراحه ومش بزود ف السرعة وهي ترفع طيزها علشان زبي يدخل اكتر؛ وانا عشقت الوضع ده نييك روحت ماسك وسطها بإيدي وزودت ف السرعة ع الاخر وعمال بنيك جامد وهي اغغعغعغغ اااااهه اممممممممم وفضلت ع الوضع ده لمدة ست أو سبع دقايق تقريبا وهي كانت غرقت الملاية بعسلها وانا كنت قربت اجيب روحت شايل ايدي من علي وسطها واحطط صابعين ف طيزها وبدخلهم واطلعهم مع زبي وهي تصوت م المتعة وبتجيب عسلهاا تاااني و ف نفس الوقت انا حضنتها جامد وبجيبهم ف كسهاااا؛ خلصت وطلعت بتاعي وسيبته علي طيزها من بره وانا نايم علي ضهرها لسه وباخد نفسي وهي كمان بتاخد نفسها؛ راح الباب مخبط وانا اتخضيت خضة بنت مرة وقومت من فوقيها بسرعة لقيتها بتشاورلي بإيديها اني مخافش وردت بكل هدوء وقالت : أيوة يا كريم في حاجة ؟
كريم : لا ياماما مفيش حاجة بس كنت بشوف حضرتك صاحية ولا نايمة لسة
ناهد : لاء صاحية ياحبيبي يلا روح اعمل فطارك علشان تعبانه شوية
كريم : حاضر ياماما.
؛ قومت من ع السرير لبست هدومي و ناهد لبست الاندر والقميص وقالتلي افضل استني هنا ف الاوضة لحد م تتأكد أن كريم ف المطبخ بيعمل فطاره وبعدها انزل علطول؛ راحت اتأكدت وجت تاني اخدت منها رقمها علشان ابقي اكلمها قبل م اجي ؛ و ودعتني ببوسه من شفايفها الحلوة ونزلت من الشقة وانا مش فاهم إزاي كل مرة بقول هجيبهم اول م ادخل بتاعي ف كسها والاقي نفسي بنيك عادي.. وكمان فخور اني كيفت ومتعت واحده ميلفاية مكنتش ف يوم احلم اني انيكها زي دي؛ روحت مطعم اكلت هناك علشان كنت جعان فشخ ومش هقدر استني لما اروح البيت.. ولما خلصت اخدت تاكسي يروحني وطلعت ع الشقة ملقيتش لسة اخويا وابويا رجعوا ف قولت لخالتي اني داخل انام و دخلت اوضتي وقفلت الباب بالمفتاح وكسلت استحمي ولا اغير البوكسر حتي روحت قالع هدومي ورميت نفسي ع السرير ونمت.......
( ابويا )
تعرف يامحمد انا بحب المكان ده جدا ومن وانا صغير بقعد هنا.. شايف جمال البحر مع الغروب عامل ازاي؟
اخويا : اه حلو اوي يابابا
ابويا : قولي يوسف عامل معاك ايه؛ بيقعد معاك وبيخرجك معاه وبياخد باله منك ولا لا
اخويا : مش بيخرجني معاه يابابا بس ساعات بيقعد معايا انا وخالتو.
ابويا : ساعات؟ طيب نشوف الموضوع ده لما نروح بس نخلص مشوارنا الاول.
اخويا : مشوار ايه
ابويا : هنروح نزور مامتك ياحبيبي..
( المقابر )
اخويا : بابا مين اللي واقف هناك عند قبر ماما ده؟
ابويا : ............
الجزء الاول " ما قبل البداية "
الشخصيات : يوسف * انا *
عندي 16 سنة - طولي 169cm - جسمي عريض ومظبوط علشان كنت بلعب العاب قتالية زي الMMA و Kick boxing وغيرهم - عيني لونها عسلي * بني فاتح اوي * - بشرتي لونها قمحي وشعري ناعم طويل بس مش بزيادة ولونه بني غامق ؛ الحالة المادية ؛ غني
محمد * اخو يوسف *
عنده 9 سنين - قصير طبعا - جسمه جسم *** عادي - عنيه لونها بني - بشرته لونها ابيض وشعره اسود ناعم
منير * الوالد *
عنده 42 سنة - طوله حوالي 185 - شبه الممثل Jon Hamm بالظبط ؛ وشغله ف قطر وعايش هناك بقاله اكتر من 10سنين وبيجي زيارة لمصر كل سنة مره وبيسافر تاني.
منال * خالتي اللي انا واخويا عايشين معاها علشان امي متوفية من واحنا صغيرين *
عندها 35 سنة مطلقة ومعندهاش اولاد - طولها حوالي 173 - جسمها محافظه عليه نيك ؛ بزازها وطيزها مشدودين وحجمهم متوسط ووسطها رفيع وحاجة عظمة كدا ؛ بشرتها لونها ابيض وشعرها اسود طويل وعنيها لونها اسود ؛ خريجة ألسن ومش بتشتغل.
2017/5/20 إجازة آخر السنة
خالتي : يلا يا يوسف اصحي علشان الفطار
انا بصوت نعسان : انا خلصت امتحانات وخدت الإجازة سيبيني اصحي براحتي بقيييي
خالتي : ياواد قوم بلاش دلع * رشت ع وشي ماية *
انا : اووووفف خلاص اتنيلت قومت اهو اطلعي برا بقي
خالتي : 5دقايق والاقيك برة
انا : طيب ؛ قومت اخدت دش متلج ف السريع كدا علشان يفوقني وطلعت لقيت خالتي واخويا قاعدين بيفطروا
محمد : صباح الخير يا يوسف
انا : فين القهوة يامنال م انتي عارفة اني مبعرفش آكل غير لما بشرب القهوة
خالتي : ايه منال دي ياواد انت وبعدين رد علي اخوك الصغير
انا : صباح الخير ؛ ها فين القهوة بقي!
خالتي : هقوم اعملك اهو اقعد افطر اي حاجة لحد م اخلص
انا : ماشي ؛ شربت قهوتي وخلصت فطار وقعدت مسكت الموبايل شوية وفاتح انستا وبتفرج ع صور الموديلز الجامدين لقيت عمرو صاحبي بيكلمني : انت فين يلا
انا : ف البيت اهو لسه صاحي من شوية
عمرو : طب البس ولما تنزل م البيت كلمني اقابلك
انا : إشطا ؛ قومت لبست وسرحت شعري ورشيت كام رشة بيرفيوم كدا وكلمت عمرو : انا لسة نازل م البيت اهو تعالي قابلني ف الكافيه اللي تحت البيت
عمرو : ياخول انا قاعد هناك اصلا أنجز انزل وبلاش بضان
انا : ههههههه طيب ياعم خلاص نازلك يلا سلام ؛ قفلت المكالمة وقولت لخالتي : انا نازل شوية مع عمرو صاحبي وهاجي ع بالليل كدا
خالتي : ماشي متتأخرش معاك فلوس ولا لا؟
انا : اكيد لو معيش كنت هقولك مش محتاج سؤال
خالتي بهزار : ما انت كلب فلوس بقي هنعمل ايه
انا : ياستي شكرا يلا سلام ؛؛ نزلت لعمرو ع الكافيه ولقيت معاه واحد ؛ سلمت عليهم وقعدت.
عمرو : ايه ياعم التأخير ده كله ابقي متناك لو استنيتك ف مكان تاني
انا : بقالك قرن بتقول نفس الجملة دي غيرها بقي ( قربت منه وبسأله مين اللي قاعد معاه ده
عمرو : ده كريم ابن عمي يابني منا قايلك عليه قبل كدا
انا : تلاقيني نسيت ولا حاجة ؛ عامل ايه ياكيمو ؟
كريم : الحمد*** تمام انت اخبارك ايه يايوسف
انا : بيس ياصحبه امال انت مش بتيجي مع الخول ده ونقعد سوا ليه
كريم : علشان مش بخرج في فترة الدراسة أخري ممكن ساعة بالكتير ف مش بخرج احسن
انا : اها إشطا
كريم : عمرو قالي انك بتتمرن وكدا ممكن ابقي اجي معاك التمرين؟؟
انا : الحقيقة انا مبطل من فترة طويلة يعني تقريبا من سنة ونص بس ممكن نبدأ سوا من بكرة لو عايز
كريم : انا مش عارف اقولك ايه و*** بجد شكرا ؛ هبقي اخد رقمك من عمرو واكلمك بكرة علشان لازم امشي دلوقتي ؛؛ سلام يا عمرو سلام يايوسف
انا وعمرو : سلام
انا : الواد ابن عمك ده شكله متوحد ياعم
عمرو : ليه ياكس م الواد تمام اهو
انا : مش عارف حاسه عبيط كدا المهم هنعمل ايه دلوقتي
* وصف سريع لعمرو صاحبي ؛ احنا قد بعض وتقريبا كمان ف نفس الطول وصحاب من الحضانة مع بعض وهو شعره طوله متوسط واسود وشكله وسيم وإلي حد ما رفيع ؛؛ إنما كريم هو اقصر مننا بحاجة بسيطة واكبر مننا بسنة وملامحه كأنه نايم كدا بس شكله مش وحش يعني هو ف العادي *
عمرو : هنعمل ايه يعني تعالي انيكك بلايستيشن
انا : يلا ياكس ونشوف مين اللي هينيك التاني ؛ لعبنا بلايستيشن وانا اللي نيكته طبعا بإستثناء كام ماتش كدا هههه و روحت ع الساعة 9 لقيت خالتي قاعدة بتتفرج ع التلفزيون واخويا الصغير نايم جنبها ع الكنبة قولتلها تعملي حاجة آكلها واتعشيت ودخلت ع اوضتي فتحت Pornhub واتفرجت ع كام فيديو لحبيبة قلبي Sophie Dee وضربت عشراية وخدت دش ونمت.
صحيت لوحدي بدري النهاردة يعني ع 10 كدا ودخلت خدت دش متلج علشان يفوقني بردو زي كل يوم ولما خلصت طلعت لبست وفتحت نتفلكس ع التلفزيون ف اوضتي وقعدت اتفرج ع مسلسل Vikings ؛ خلصت حلقتين وهموت واكل ف قومت روحت اصحي خالتي ملقيتهاش ف اوضتها و روحت لمحمد لقيته نايم لسة ف سيبته ودخلت المطبخ عملتلي قهوة وفطار وقاعد باكل لقيت خالتي جت وبتقول : ايه الحلاوة دي صاحي لوحدك وعامل فطار لنفسك كمان؟
انا : منا دخلت اصحيكي تعملي فطار ملاقيتكيش ف اوضتك، كنتي فين؟
خالتي : كنت بشتري شوية حاجات ليا وللبيت
انا : ماشي ؛ خلصت اكل ورجعت اوضتي كانت الساعة حوالي 12 ونص كدا رنيت علي عمرو مبيردش قولت يمكن نايم لسة ورجعت كملت فرجة علي المسلسل وشوية لقيته بيكلمني بيقولي : معلش كنت نايم انت فين دلوقتي؟
انا : ف البيت اهو لسة
عمرو : طيب م تيجي تعدي عليا ف البيت اكون خلصت لبس
انا : ماشي انا جاي اهو بس هستناك تحت العمارة مش طالع فوق
عمرو : إشطا سلام
انا : سلام ؛ قفلت معاه ولبست وسرحت شعري ورشيت كام رشة بيرفيوم كالعادة ونزلت اروحله ؛ لقيته واقف تحت العماره عندي ومتعصب
عمرو : يابن الزواني انا مخلص بقالي نص ساعة وواقف مستني كسمك ملاقيتكش وكنت متأكد انك لسة منزلتش
انا : ههههههههه م انا قولت انت هتتأخر عليا ف اخد راحتي ف النزول شوية
عمرو : و**** لموقفك ف كسم الشمس بعد كدا ياعرص
انا : ياصحبه انت عارف انك مش هتعرف، سكة ودوغري
عمرو : طب هنروح فين يابضان؟
انا : تعالي نغير كسم الكافيه اللي بنقعد فيه ده ونروح ****** اللي ف ****** ؛ روحنا الكافيه وفضلنا قاعدين نبيض ع بعض ونلعب بلايستيشن لحد المغرب وكل واحد روح ؛ وانا لسه طالع العمارة لقيت رقم غريب بيرن عليا رديت
الشخص : الو
انا : أيوة مين ؟
الشخص : انا كريم يايوسف
انا : مين كريم ؟
الشخص : ياعم كريم ابن عم عمرو صاحبك
انا : اااااه ازيك ياكيمو معلش ياسطا مش مركز بس
كريم : ولا يهمك، احنا لسة علي ميعادنا النهاردة ؟
انا : اه طبعا نص ساعة هغير هدومي واكلمك نروح
كريم : إشطا
؛ طلعت البيت لبست اللبس اللي هتمرن بيه وقبل م انزل كلمته
انا : ايه ياكيمو انا خلصت ونزلت اهو اقابلك فين؟
كريم : معلش يايوسف انا امي مش راضية اني اتمرن ف مش هقدر اجي معاك
انا : * كسم البضان * طب م تقعنها ياعم وتقولها اي حاجة احنا مش رايحين بيت دعارة يعني ده تمرين
كريم : طيب م تيجي تقولها انت هي عايزة تشوفك
انا : طيب قول العنوان
كريم : ********
انا : ماشي خمس دقايق وهكون عندك ؛ وصلت عند البيت رنيت عليه نزلي؛ قولتله ايه ياعم كل ده علشان نروح كسم نتمرن امال لو رايحين ننيك هتعمل فيك ايه
كريم : اسف و**** هي بتخاف عليا امشي مع ناس وحشة بس
انا : تمام يلا بينا ولا ايه ؟
كريم : لسة ماما عايزه تشوفك؛ تعالي نطلع
انا : طيب؛ طلعت معاه وقعدني ف الصالون وراح لأمه وانا زهقان وعمال بشتم ف كسم عمرو علي كسم قرايبه لحد م لقيت ام كريم داخله عليا هي وابنها؛ وقفت اول م شوفتها وبلمت مرة واحدة لما شوفت جمالها وجمدانها اللي مفيش زيه؛ احا ايه ده؟! هي هي نفس Sophie Dee اللي طول عمري بضرب عشاري عليها بس ام كريم بشرتها لونها ابيض وبياض ساطع كدا وشعرها اسود وعينيها لونها اسود وعندها كرش صغير كدا؛
لقيتها بتقول بصوت هادئ : ازيك يايوسف؟
انا : أ أ الحمد*** ياطنط
ام كريم : مال وشك احمر كدا ليه هو الجو حر اشغلك التكييف؟
انا : * وشي احمر من كتر الهيجان عليها اصلا وطبعا بتاعي واقف * اه بصراحة الجو حر شوية بس ملوش لزوم التكييف انا كدا كدا ماشي بسرعة علشان متأخرش ع التمرين.
ام كريم : علي راحتك بس قولي ياحبيبي انت بتتمرن ايه وفين؟؟
انا : بتمرن حاجات زي البوكسينج كدا من وانا صغير يعني انا اللي همرن كريم؛ وبتمرن ف جيم ****
ام كريم : اه عارفة الجيم ده واسمع ان هو كويس طيب يايوسف خلي بالك من كريم ب*** عليك علشان انا بقلق علي كريم اوي وهو زي اخوك بردو يعني خدوا بالكوا ع نفسكوا.
انا : حاضر ياطنط وبعدين انا مش محتاج توصية كريم زي اخويا طبعاً
ام كريم : كريم روح هات ليوسف حاجة يشربها؛ يوسف راح لقيتها بتقولي؛ يوسف انا مش بخلي كريم يخرج من البيت علشان شاكه أن هو بيشرب سجاير وشوفته بيمشي مع ناس زباله كدا ف ياريت تخلي بالك منه لو سمحت
انا : حاضر متقلقيش من حاجة ياطنط وانا كدا كدا لو شوفته بيعمل حاجة غلط هقول لحضرتك علطول
ام كريم : شكرا ياحبيبي انت شكلك محترم وابن ناس علشان كدا قولتلك الكلام ده وغير كدا أنا سألت كريم عليك وطلعت عارفه مامتك **** يرحمها كانت صاحبتي وباباك وخالتك منال كمان اعرفهم؛ ف انت كمان متفكرش تعمل حاجة غلط علشان هقول لمنال علطول ههههه
انا : ههههههه تمام ياطنط؛ هقوم امشي انا بقي علشان اتأخرت
كريم جه وقال : لا ياعم تمشي فين هو احنا مش اتفقنا هنتمرن النهاردة ؟
ام كريم : اشرب بس العصير ده ياحبيبي والا مش هخليك تمشي
انا : و**** مش هقدر علشان الوقت أتأخر بس خليها مرة تانية وبعدين ياعم كريم م انت اللي اخرتني خليها بكرة بقي
ام كريم : ياسيدي طيب براحتك بلاش تمرين النهاردة بس اشرب العصير
انا : حاضر؛ شربت العصير علشان اركز ف اي حاجة تانية وبتاعي اللي واقف ع الآخر ده ينام ونزلت وانا مروح وبفكر ف ام كريم الميلفايه الكرباج دي.
شوفته ومن غير م افتح سكس ولا اشوف اي حاجة دخلت الحمام وضربت احلي عشراية علي صورة في دماغي لأحلي ست شوفتها وخدت دش سُخن وطلعت نمت وهي ف بالي لسه..
صحيت تاني يوم وطبعا خدت الدش المتلج وظبطت الدنيا وخرجت م الحمام وانا رايق البال ولبست لبس البيت وطلعت افطر مع خالتي واخويا برة ؛
خالتي : ايه يابني مالك سرحان ف ايه
انا : عادي
خالتي : عادي؟ انت في حاجة حصلتلك؟؟
انا : لا و*** ياخالتو مفيش حاجة، انتي مالك قلقانة كدا ليه
خالتي بضحك : اصل انت مش زي عادتك تفضل ترخم عليا وعلي اخوك الصغير طول م انت قاعد
انا : عايزاني ارخم عليكوا؟ حااااااضر؛ وقومت فضلت ازغزغ فيهم هم الاتنين لحد م كانوا هيموتوا من الضحك وخلصنا فطار وروحت دخلت اوضتي لقيت عمرو رانن عليا مرتين؛ ف كلمته؛
انا : ايه ياعمور
عمرو : رنيت عليك مرتين ياخول مردتش ليه
انا : كنت بفطر يا لبو، انت فين
عمرو : انا ف الشارع بتمشي مع كريم شوية
انا : فين بالظبط يعني علشان اقابلكم
عمرو : ف **** متتأخرش علينا بقي
انا : إشطا؛ قومت لبست وسرحت شعري واكيد رشيت كام رشه بيرفيوم ونزلت قابلت عمرو وكريم سلمت عليهم وفضلنا نتمشي شوية لحد م زهقت وقولتلهم : ايه ياجدعان هنفضل نتمشي كدا كتير؟
عمرو : م هو مش كل يوم هنلعب بلايستيشن وقرف عايزين نعمل حاجة جديدة
انا : يعني المشي هي اللي حاجة جديدة؟ يلا ياعم نقعد ف اي حته وبالمرة افشخ كريم بلايستيشن بما اني ملاعبتوش قبل كدا ههههع
كريم : تفشخ مين بس اتكلم علي قدك ياصاحبي
انا : ياعم حاضر هنشوف
عمرو : كسم الملل طب انا مروح ياجدعان
انا : متتناكش علينا بقي مروح ايه بس
عمرو : ياعم انا اتخنقت من البلايستيشن والقرف ده، وبعدين كدا كدا لازم اروح علشان احضر شنطه سفري
انا : احا مسافر فين وامتي
عمرو : هسافر يعني كمان ساعتين تلاتة كدا رايح شرم كام يوم وراجع
انا : يابن اللبوة مسافر للمزز وسايبني، ع العموم ياعم طب تعالي نقعد ساعة وروح
عمرو : ماشي؛؛
روحنا قعدنا لعبنا بلايستيشن وفشخت عمرو وكريم ابن الصاروخ طلع لعيب وفشخني، وسلمنا علي عمرو ومشي واحنا قعدنا ومليت ف قولت لكريم : الخول ابن عمك رايح شرم اللي فيها الحلاوة كلها وسايبني احنا هنا، هنعمل ايه ؟
كريم : مش عارف هي الساعة كام دلوقتي؟
انا : الساعة 4 ونص
كريم : طيب تعالي نلعب ماتش كمان ونروح ناخد لبس التمرين ونمشي
انا : إشطا
لعبنا الماتش وقولت لكريم اني كدا كدا بيتي قريب من الكافيه هروح اجيب اللبس ف السريع وانزل له و وافق يستناني؛ روحت اكلت اللي لقيته ف التلاجة واخدت اللبس ونزلتله؛
كريم : عمرو عنده حق انك خول وبتتأخر
انا : حبيبي تسلم هههههههه
كريم : طيب يلا تعالي معايا البيت اجيب اللبس بتاعي من هناك
انا : يلا ؛ وصلنا العمارة عند كريم وطلعت معاه الشقة ودخلني الصالون وقالي خمس دقايق بس هدخل الحمام واجيب اللبس من اوضتي وارجعلك ننزل
انا : ماشي بس انجز ؛ كريم مشي ولقيت امه الكرباج دخلت سلمت عليا وبتقولي : عامل ايه ياچو
انا : بخير الحمد*** ياطنط
ام كريم : اجيبلك تشرب ايه لحد ما كريم يخلص
انا : و**** ياطنط ملوش لزوم خالص انا واكل وشارب قبل م انزل من البيت وبعدين كريم مش هيتأخر
ام كريم : ماشي ياحبيبي علي راحتك، هو انت ف سنة كام؟
انا : انا داخل تانية ثانوي ياطنط لسة
ام كريم بنظرة استغراب : ازاي بس ده انت حتي شكلك اكبر من كريم ابني بسنتين ولا حاجة!
انا : ا.... لقيت كريم دخل علينا وبيقول : خلصت اهو يلا بينا
ام كريم لإبنها : ماشي ياحبيبي متتأخرش وهات يوسف معاك وانت راجع
انا : اجي فين بس ياطنط هتأخ....
ام كريم قاطعتني : مش عايزة اسمع ولا كلمة هتيجي يعني هتيجي يلا امشوا
انا : حاضررر
كريم : سلام ياماما؛
مشينا من عند كريم وروحنا ع الجيم؛ بص ياكريم هتدخل تجري ع الTreadmill دي 30 ثانية بسرعة كبيرة وبعد كدا هتقلل السرعة وتمشي 30 ثانية وهكذا لمدة ربع ساعة وبعد كدا هتعمل Stretches عارف يعني ايه ؟
كريم : أيوة عارف
انا : تمام خلص اللي قولتلك عليه ده وعرفني
كريم : وانت مش هتتمرن معايا؟؟
انا : لأ انا تعبت فجأة مش هقدر اتمرن بس همرنك عادي.
كريم : اوك
انا : يلا ابدأ.. ( السبب طبعا اني تعبت فعلا بس تعبت من كُتر الهيجان علي امه الجامدة؛ روحت عالحمام وقعدت اضرب عشرة وأنا بفتكر شكلها وجسمها وهي قاعدة قدامي بتتكلم معايا ومنظر صدرها الجامد وعينيها اللي نظرة منهم تهيجك و وشفايفها الحمرا واتخيلت اني ببوسها و قافش ف صدرها الملبن وهي بتحسس علي زبي من فوق الهدوم لحد ما جيبتهم ف الحوض وفتحت المايه عليهم وبقي نضيف زي م كان وغسلت بتاعي وطلعت لكريم برة لقيته خلص جري ع التريدميل وبيعمل استريتشات ف وقفت جنبه لحد م خلص ومرنته وهو دخل يستحمي وانا واقف مستنيه برا الجيم ف قولت اكلم عمرو كدا اشوفه بيعمل ايه؛
انا : الو ، ايه ياصاحبي انت فين
عمرو : ف الطريق اهو, وانت بتعمل ايه؟
انا : انا واقف برة الجيم مستني ابن عمك يطلع موقفني بقالي نص ساعة ولسة مطلعش
عمرو : احوو كريم معاك إزاي ده انا قولت مستحيل امه توافق يروح
انا : ليه يعني
عمرو : هي كدا امه بتعامله كأنه عيل صغير ومش بتخليه يخرج ولا يمشي مع حد غيري علشان انا ابن عمه بس
انا : عيب عليك ياصاحبي انا محدش يقدر يقولي لأ
عمرو : هوخيهخههه ليه يعني قولتلها ايه
انا : ولا حاجة هي طلعت عارفاني وعارفة اهلي علشان كدا وافقت؛ يلا سلام الخول ابن عمك طلع اهو، ومتنساش لما توصل تصورلي النسوان بتوع البيكيني اللي عندك هههههههه
عمرو : ههههه ماشي ياعم الحيحة سلام.
( في بيت كريم )
ام كريم : متأخرتوش كتير يعني.
انا : علشان لسه كريم ف الاول ف اللي بنعمله ده مجرد تمهيد للي جاي يعني حاجات سريعة كدا.
كريم : يوسف طلع بيفهم اوي في الجيم وكدا ياماما انتي مش كنتي عايزه تخسي؟
ام كريم : آه صح يايوسف انا كنت عايزه اخس شوية صغننين كدا ممكن تقولي اعمل ايه؟
انا : اه طبعا بس ممكن كوباية مايه لو سمحتي ياطنط؟
ام كريم : روح ياكيمو هات ليوسف عصير من المطبخ
كريم : حاضر ياماما، ثواني يايوسف
انا : خد راحتك ياكيمو، ع فكرة ياطنط انتي جسمك حلو اوي كدا مش محتاجة تخسي ولا حاجه (الهيجان اللي بيتكلم هنا مش انا)
ام كريم : بجد يايوسف؟
انا : أه طبعا
ام كريم : اصل عندي كرش صغنن كدا مضايقني اوي حتي شوف * مسكت ايدي الاتنين وحاطتها علي اول بطنها كدا قبل صدرها *
انا : * زبي وقف نيك ومبردش *
ام كريم * بصوت مغري * : مالك يايوسف ايدك سخنت كدا ليه؟
انا * بحاول اتصرف عادي * : م انتي عارفه ياطنط الاوضه هنا حر شوية
ام كريم : اهااا تمام * سابت ايدي وشغلت التكييف *
كريم * رجع الاوضه * : معلش أتأخرت عليك اصل ملقيتش عصير ف عملتلك انا
انا : ولا اتأخرت ولا حاجة، شكرا ع العصير ياكيمو
ام كريم : شكرا ايه وبتاع ايه مفيش الكلام ده احنا اهل ياحبيبي
انا : ماشي ياطنط
؛ فضلنا نهري ف اي هري لحد م خلصنا وكريم نزل وصلني لحد باب العمارة وطلع وانا روحت ع البيت اتعشيت ودخلت اوضتي
ونمت ع السرير وانا بفتكر ام كريم لما حطت ايدي علي بطنها وبتاعي لما وقف جامد كدا ف قومت ضربتلي عشراية حلوة كدا, وخدت دش ورجعت نمت تاني؛ و صورة ام كريم ف بالي لسة لحد م افتكرت ان هي بعتت كريم يجيب عصير من المطبخ وهي اكيد عارفة ان مفيش عصير! ؛ أو يمكن ناسية، طب لو حتي عارفة هتخلع ابنها ليه؟ هل عايزاني انيكها مثلا؟! اكيد لأ. ؛ نمت وانا ف دماغي الأسئلة دي كلها لحد م صحيت الساعة 1 الظهر وقاعد بردو بفكر ف حوار ام كريم ، قولت اكلم عمرو اشوفه فين وننزل؛
انا : الو، ايه يالبوة انتي فين
عمرو : في الفندق اهو يامتناكة
انا : فندق ايه!، اااااه نسيت ياسطا انك ف شرم
عمرو : لا ياخي
انا : اه و**** ، المهم بقولك ايه
عمرو : قول
انا : ناكك بتاع الفول هههههه
عمرو : هقفل السكة ف وش كسمك
انا : خلاص ياسطا هتكلم بجد، هو عمك اللي هو ابو كريم فين؟
عمرو : مسافر، بتسأل ليه
انا : عادي اصل مش بشوفه لما بروح البيت عند كريم ف قولت يمكن هو متوفي أو مطلق ام كريم ولا حاجة؛ هيرجع أمتي من السفر طيب؟!
عمرو : هو شغال يابني برة وبيرجع في الأعياد بس
انا : اشطا احلي مسا عليك ؛ وروحت قافل المكالمة ودخلت خدت دش وخليت خالتي تجيبلي فطاري ف الاوضة عندي علشان افكر بهدوء كدا هعمل ايه مع الصاروخ لحد م لقيت حل!
( الجزء الثاني )
" البداية "
لحد ما لقيت الحل......
وهو اني اختبرها ولو طلعت عايزة تتناك كان بها لو طلعت انا اللي غبي وفاهم غلط ف الموضوع يعدي بشياكه؛ بس لازم كريم ميكونش ف البيت؛ روحت رانن علي كريم ودار الحوار كالآتي؛
انا : الو، ايه الاخبار يازماله؛ اكيد جسمك مكسر من تمرينه امبارح صح؟
كريم : اه و*** طالع ميتيني ياعم ولا عارف اقوم ولا امشي يحرق كسم اللي عايز يتمرن ههههه
انا : ده علشان لسه ف الاول بس بعد كدا هتتعود وهتحب الموضوع، بقولك ايه هو انت ف البيت؟
كريم : أيوة انا ف البيت النهاردة مش خارج
انا : ليه ياعم ده انا حتي بكلمك علشان نخرج سوا
كريم : احا اخرج فين بس! بقولك جسمي مكسر ومش قادر وغير كدا امي مش هتوافق
انا : قوم ياسطا البس ومتبقاش بيض ولو علي امك قولها انك هتقعد معايا ف البيت وهي هتوافق ان شاء ****
كريم : طيب خمس دقايق بس وهرن عليك اقولك وافقت ولا لا
انا : ماشي متتأخرش عليا
( بعد نص ساعة والخول مكلمنيش )
ف النص ساعة دي دخلت اخدت دش سريع وحلقت شعر جسمي و غسلت سناني ولبست وسرحت شعري ورشيت بيرفيوم هادي وجميل كدا غير اللي بحطه دايما وظبطت نفسي بمعني اصح لحد م الخول كريم رن عليا؛
انا : ايه يامعرص كل ده بتقنع امك
كريم : لا ياعم هي وافقت علطلول بس كنت باكل
انا : طيب انا هستناك ف كافيه **** متتأخرش عليا بقي
كريم : طب اشمعني ده م نروح نقعد ف الكافيه اللي بعد بيتك زي كل مرة وخلاص
انا : اهو تغيير وبعدين ده احسن من اللي بنقعد فيه علطول
كريم : حاضر هجيلك علي هناك
انا : إشطا سلام؛؛ قفلت معاه وروحت ع الكافيه اللي اتفقنا عليه واستنيته شوية لحد م جه وقعد.
انا : انا شكل اللي بعمله ف الناس هيطلع عليا، يامتناك مش قولتلك متتأخرش
كريم : ياعم غصب عني وبعدين كما تُ*** تُدان ياصاحبي
انا : كسمك
كريم : **** يسامحك ياصاحبي
انا : ب..... ( لسه هتكلم موبايلي رن ولقيتها خالتي ف رديت؛ أيوة ياخالتو ؟ طيب طيب انا جاي علطول اهو ؛ حاضر مش هتأخر عليكي؛ وقفلت المكالمة.
انا : بقولك ايه ياكيمو معلش انا هروح مشوار ساعة كدا وجايلك
كريم : احا لا ساعة كتير
انا : ياعم مش هتأخر اكتر من ساعة اعمل اي حاجة بس علي ما ارجعلك
كريم : ماشي ماشي بس لو اتأخرت عن ساعة همشي
انا : لا متخافش، يلا سلام؛ مشيت شوية وروحت راكب تاكسي وطالع ع بيت كريم؛ أما بالنسبة لخالتي اللي كلمتني ف هي مكلمتنيش ولا حاجة ده برنامج مكالمات Fake بكتب الاسم والرقم والساعة اللي عايز المكالمة تجيلي فيها وبيتصل؛؛ المهم وصلت عند العمارة وحاسبت التاكسي ومشي، وروحت طالع علي شقة الصاروخ و وقفت قدام الباب وقلبي عمال ينبض بطريقة بنت متناكة كأنه هيطلع برا القفص الصدري, اخدت نفس عميق كدا وطلعته بهدووء وروحت رانن الجرس وثواني وكانت الصااااارووخ فتحت الباب وقالت : يوسف! اتفضل ياحبيبي اتفضل
انا : ح.. حاضر * عمال بتخيل اللي هيحصل وقلبي ابن المتناكة مش راضي يهدي *
( الصالون )
ام كريم : اقعد ياحبيبي؛ مالك انت تعبت من السلم ولا ايه؟
انا : اه السلم طويل حبتين هههههه
ام كريم : طويل ايه ده احنا حتي ف الرابع يعني مش كتير، وبعدين انت مش رياضي؟ إزاي بقي بتتعب بسرعة كدا
انا : * قولت اغير الموضوع * بمناسبة الرياضة مش حضرتك كنتي عايزه تخسي ياطنط؟
ام كريم : اه عايزه اخس الشوية الصغننين اللي وريتهوملك المرة اللي فاتت دول
انا : اها فاكر بس مينفعش تخسي من منطقة معينة، لازم الجسم كله يخس
ام كريم : ياخسارة، اصل الحتة دي بس اللي مش عاجباني إنما باقي جسمي مش عايزه اعمل فيه حاجة
انا : بس انا ممكن اوريكي شوية تمارين كدا تعمليهم كل يوم علشان الرشاقة وكدا ايه، رأي حضرتك ؟
ام كريم : مفيش مشكلة بس بلاش حضرتك دي، مش انا قولتلك احنا اهل؟
انا : ماشي خلاص؛ وريتها كام وضع Push-up كدا علشان تعملهم بس هي كانت لابسة عباية بيتي ف قولتلها تلبس ترينينج ولا حاجة علشان تقدر تعمل التمارين صح؛ وراحت غيرت العباية ولبست هوت شورت لونه اسود و تيشيرت من غير كُم لونه أبيض وهي جسمها ابيض واحااااا علي كسم حلاوة جسمها اللي اجمد من اي بورن ستار بدون مبالغة.
ام كريم : تمام كدا ياچو؟
انا : اه تمام ياطنط كدا تقدري تعملي التمارين صح
ام كريم : طيب وريني التمارين تاني كدا علشان نسيتهم ههههه
انا : ماشي ؛ نزلت وريتها الوضعيات تاني وهي نزلت تعمل وانا مش قادر ابص ف حته تانية غير فخادها وطيزها الجامدين نييييك دول لحد ما خلصتهم وقامت وقفت وبتنهج وشكل وشها وخدودها اللي بقي لونهم احمر فاااااجرين وعايزين يتّاكلوا ؛ استريحت دقيقتين ووريتها إزاي تعمل Squats، وعملت بس ضهرها مش مفرود كويس ف خليتها توقف ووريتها تاني و عملت بس بردو ضهرها مش مفرود ف وقفت وراها وفردتلها ضهرها بأيدي وفضلت واقف وراها وهي بتنزل تعمل التمرين وتطلع تاني روحت قايلها تخلي ايديها قدامها علشان تصعب التمرين اكتر وفعلا عملت كدا؛ وانا قولت أقرب منها شوية كمان بحيث زبي يحك ف طيزها وهي بتعمل التمرين؛ وقربت شوية براحة كدا من غير م هي تحس و روحت ماسكها من وسطها اتخضت وقالت : بتعمل ايه يايوسف!!
انا : ولا حاجة ياطنط انا بساعدك علشان التمرين يتعمل بطريقة صح بس
ام كريم : طيب
وفضلت تعمل وانا ماسك وسطها وزبي بيحك ف طيزها وهي طالعه ونازله؛ وانا مش مصدق اللي بيحصل! احا انا ماسك الكرباج دي من وسطها وزبي بيحك فيها وهي طالعه ونازله و كمان مش اي واحدة؛ دي توقف زب الميت لو لمسته بس!! انا بقيت علي أخري ومش قادر من الهيجان؛ شيلت ايدي من علي وسطها وروحت مقلعها الهوت شورت بسرعة ومسكتها من فخادها وانا وراها راكع علي ركبتي وعمال بلحس بين فردتين طيزها بطريقة هستيرية وهي بصوت عالي : يوسف! بتعمل ايه!!!! يوووسف!
وانا مش بوقف ولا برد عليها وعمال بلحس؛ وسيبت فخادها وفضلت عمال العب ف كسها بإيدي من علي الاندر وهي بتحاول تشيلها بس مش عارفة؛ روحت مزود السرعة وبقيت حاسس بمايه من عالاندر ولقيتها بتقول : خلاص خلاص طب قوم ندخل جوة
روحت واقف ولفيت وشها ناحيتي وعمال ببوسها ف حدودها وشفايفها وانا مش مصدق نفسي ولا اللي بيحصل ده!؛ قامت لبست الهوت شورت تاني وروحنا ع الاوضة ف افتكرت كريم اللي انا سايبه ع الكافيه وان هو هيجي علي هنا لو اتأخرت عليه؛ كسم النحس، روحت قايلها ترن عليه بسرعة قبل ما يجي وتخليه ميجيش؛ ف كلمته وقالتله أنها بتنضف البيت وميجيش الا بعد ساعة؛: اول ما سابت الموبايل من ايديها روحت منيمها علي ضهرها ع السرير وعمال ببوسها في رقبتها وخدودها وشفايفها بطريقة رهيبة وبقفش ف صدرها جامد ملقيتهاش لابسه سنتيانه وروحت مقلعها التيشيرت واتصدمت من جمال المنظر؛ اول مرة اشوف صدر ف حياتي بعيدا عن السكس يكون بالجمال والحلاوة دي؛ هو نفس حجم صدر Sophie Dee بس لونه ابيض نيك والحلمه لونها وردي نفس لون الخدود؛ بقيت عمال ارضع من حلماتها وببوسها ف كل حته ف بطنها وبقفش في صدرها تاني وهي تقول ااااااه وتعض علي شفايفها جاااامد روحت بايسها ف شفايفها الحمرا دي وفضلت آكل فيهم ومش راحمهم وروحت موقف وقالع هدومي لقيتني جيبت شوية ف البوكسر بس محسيتش بيهم وقلعت البوكسر كمان بقيت ملط وزبي واقف زي الحجر؛ اول مرة ف حياتي زبي يقف كدا، روحت مقلعها الهوت شورت والاندر وشوفت قدامي كس شفايفه كبيره نسبيا ولونه وردي وغرقان عسل؛ تلقائيا روحت نازل عليه فضلت الحس وآكل فيه وهي عماله تصوت وتعض علي شفايفها وتقول اااااااااه براااااحه براااااحه علي كس ناهد اااااااه ااه اااه وانا بزود ف اللحس ومستمتع بيه فشششخ وطعم العسل اللي نازل من كسها حلوو بطريقة بنت متناكة راحت قالتلي ااااه كفاية كفااااية سيبني امصلك علشان تنيكني بئاااا مش قااادرة؛ روحت موقف لحس ونمت علي ضهري وهي ماسكه بتاعي وعماله تمص فيه وتدخله كله جوه بُقها كأنها هتبلعه وانا طاير م الفرحة والهيجان وهي بتمص جامد فشخ وروحت جايبهم في بُقها وانا حاسس بمتعة عمري ف حياتي م حسيتها وكمان الكمية اللي جيبتها كبيرة فشخ؛ بلعتهم وهي بتضحك ومستمتعة وراحت قايله؛ بحبك اوي يايوسف اوعي تسيبني ولا تسيب كسي لوحده؛ نيكني كل يوم؛ قولتلها وانا باخدها ف حضني وانا نايم ع ضهري ؛ وانا كمان بحبك وبعشقك وعمري ماهسيبك؛ راحت طالعة قاعدة علي بتاعي وسايباه جواها وانا بتاعي مكانش نام اصلا من كُتر الهيجان وانا حاسس بمتعة بنت لبوة وعايز انيك للصبح؛ روحت خليتها هي تنام علي ضهرها وفاتحة رجليها روحت مدخل بتاعي جامد ومش قادر من الهيجان اللي مش راضي يخف ده؛ ونمت ف حضنها وهي قافله عليا برجلها وزبي جوة كسها وعمال بنيك فيها وهي مش بتقول غير اااااااه نيكنيييي ب*** عليك نيكنييييي اووووي؛ جاااامد؛ كماااااان يايوسف كماااان متوقفش اااااه ؛ وانا الكلام ده بيهيجني اكتر وعمال بنيك فيها اجمد واكتر لحد ما لقيتها حضنتتي بإيديها جامد وعماله تضمني علي صدرها وتقول اااااااااه ااااه ااااه عرفت انها جابت وحسيتها مستمتعه فششخ روحت جايبهم جواها شلالات زي المرة الأولي ويمكن اكتر كمان وهي عماله بردو تقول اااه بس بصوت هادي وبراحه وهي مغمضه عينيها؛ وفضلنا ف حضن بعض كام دقيقة كدا راحت قايمة ولسة هتتكلم مديتهاش فرصة وقولتلها؛ اكيد هتقولي مش عايزة حد يعرف والكلام ده بس متقلقيش انا عمري ما هقول لاي مخلوق مهما كان
ناهد * ام كريم * : مصدقاك ياحبيبي؛ وراحت بايساني
انا : بحبك وبحب كل حاجة تفصيلة فيكي ياناهد وعايز انام ف حضنك النهاردة
ناهد : وانا كمان بحبك ياچو؛ لا حضني ايه انت عايز كريم يقتلنا هههههه
انا : هههههه، اه صح اسف اني جيبتهم بسرعة بس علشان دي اول مرة
ناهد : اول مرة!!!! مستحيل
انا : و**** اول مرة انا لقيت نفسي بعمل كل ده تلقائيا وكأني مش متحكم ف نفسي من كُتر جمالك وحلاوتك يا اجمل ست شوفتها في حياتى
ناهد : احم احم طب يلا ياعم الرومانسي البس علشان كريم زمانه جاي؛ وبعدين صحيح هو كان قايلي انه رايح يقعد معاك ف البيت؛ إزاي وانت جيت سألتني إذا كان موجود ولا لا؟
انا : بصراحة خلعت منه وجيت علشانك ياقمر
ناهد : هههههه يابن ال.... عالعموم ماشي هات رقمك علشان ابقي اكلمك والبس يلا بسرعة
انا : ماشي، مع اني كنت عايز ناخد دش سوا هههه
ناهد : مرة تانية ياحبيب قلبي؛ امووواااه * باستني *
؛ لبست ومشيت بسرعة قبل م كريم يرجع ويشوفني ف الشقة او حتي يشوفني ف الشارع عنده؛ وركبت تاكسي وروحت ع البيت وانا جسمي مكسر بس دماغي رايقة وبتاعي راضي بصراحة هههههه
الي اللقاء في الجزء القادم ، وياريت تعطوني آرائكم.
الجزء الثالث
ركبت تاكسي و وصلت البيت الساعة كانت 5؛ وكنت هموت وانام بس قولت بلاش علشان نومي هيبوظ؛ دخلت خدت دش ولبست وكنت ميت من الجوع علشان المجهود اللي عملته مع ناهد الكرباج اللي مش مصدق نفسي لحد دلوقتي اني نيكتها، اكلت كتير فشخ وشربت كوباية قهوة ولما خلصت ودخلت اوضتي لقيت كريم بيرن عليا قولت أحا!! هو عرف حاجه ولا ايه! هو اه صحيح هفأ ومش هيعمل حاجة بس مش عايز اكسر عينه ولا علاقته بأمه تبوظ بسببي؛ المهم مردتش عليه لقيته رن تاني ف رديت المره دي بس قلقان شوية. لقيته بيقولي : ينفع اللي انت عملته ده!
انا بتردد : عملت ايه؟
كريم : بقي يامتناك تقولي مشوار ساعة وجاي واستناك ساعة ونص وافضل ارن عليك متردش؟؟
انا * استريحت نفسيا نيك * : ياعم عليا الطلاق غصب عني؛ اصل لقيت خالتي عايزاني علشان اخويا الصغير تعبان جامد وروحنا لدكتور وحوارات
كريم : ماشي ياعم الف سلامة عليه، هنروح التمرين الساعة كام طيب؟
انا : لا لا تمرين ايه أجلها النهاردة علشان مرهق فشخ
كريم : خول كبير و****
انا : هههههه حبيبي ياصاحبي
خلصت المكالمة وقعدت اتفرج علي فيلم My week with Marilyn علي MBC2 ؛ وبعد ما خلصته قفلت التلفزيون وطلعت اقعد مع خالتي واخويا الصغير شوية ونهزر سوا علشان كان بقالي كام يوم مبقعدش معاهم زي الاول؛ خلصنا قعدتنا وخالتي واخويا راحوا اوضتهم يناموا وانا كمان دخلت اوضتي ونمت......
( تاني يوم )
صحيت علي صوت محمد اخويا وهو بيقول : اصحي يا يوسف كلم واحد عايزك برة
انا *بصوت نعسان* : مين اللي برة
اخويا : واحد معرفوش
انا : طيب قوله اني هغسل وشي واطلعله
اخويا : حاضر؛
بصيت ف ساعة الموبايل لقيتها 9 قومت غسلت وشي وسرحت شعري و اول م فتحت باب الأوضه لقيت اللي بيحضني!
انا * بفرحة * : بابا!!
ابويا : واحشني يااد يابن الكلب، مش عيب متسألش عليا برسالة واتساب حتي
انا * بفرحة بردو * : انت رجعت امتي!
ابويا : لسة راجع حالاً، قولت اعملهالكوا مفاجأة
انا : حمد*** ع سلامتك يابابا
ابويا : **** يسلمك ياحبيبي، خالتك فين يا محمد؟
اخويا : مش عارف يابابا انا صحيت من نص ساعة ملقيتهاش في الاوضة
ابويا : اهاا تمام، وبعدين انت مش كبرت علي حكاية النوم مع خالتك في الاوضة دي؟ بكرة تروح تنام ف اوضتك
اخويا : حاضر يابابا
ابويا بيكلم خالتي ف الموبايل : ازيك يامنال طمنيني عليكي انتي والولاد محتاجين حاجة وانا راجع؟
منال : الحمد*** كلنا تمام يامنير عايزين سلامتك؛ طمنا عليك انت اخبارك ايه؟
ابويا : بخير، انتي ف البيت؟
منال : اه في البيت اهو بس ويوسف ومحمد لسه نايمين، اصحيهم تكلمهم؟؟
ابويا : لا ملوش لزوم، سلميلي عليهم لما يصحوا، مع السلامة
منال : حاضر؛ سلاام
ابويا قفل المكالمة وقال : هي خالتكوا بتخرج كل يوم بدري كدا؟
انا : مش عارف يابابا انا صحيت من النوم قبل كدا ملقيتهاش موجودة بس كانت مرة واحدة بس.
ابويا : تمام اوي؛
ابويا استحمي وغير هدومه وانا عملت فطار وقاعدين بنفطر وابويا بيسألني عن الدراسه وايه اللي فايته وهو مش موجود وكدا ف سألته : بابا هي خالتو معرفتش إزاي انك موجود هنا ف مصر ؟
ابويا : علشان كنت بكلمها من برايع¤ت نمبر؛ ويلا خلص اكل علشان نلعب بلايستيشن سوا
انا : البلايستيشن انا كسرته غصب عني يابابا من فترة
ابويا : منا عارف كل حاجة؛ انا بتكلم علي البلايستيشن 4 اللي جايبه معايا؛
انا واخويا فرحنا فشخ وخلصنا فطار كلنا وركبنا البلايستيشن وبتاع وقعدنا نلعب Blur * سباق سيارات * لحد م سمعنا صوت باب الشقة اتفتح ف ابويا راح قايم من ع الكرسي وقال : كملوا لعب انتوا؛ انا هطلع اتكلم مع خالتكوا شويه ولما اخلص الموضوع اللي عايزها فيه هرجع العب معاكوا.
خرج ابويا من اوضتي وراح خبط ع اوضه خالتي قالت : ادخل
ابويا دخل واول ما شافته كأن اتصنمت مكانها ولسه هتتكلم؛ ابويا شاورلها بإيده تسكت وراح قرب منها ورزعها بالقلم ع وشها وحط ايده ورا ضهره وقال بكل هدوء : انا مش عايز اعرف كنتي فين بس هقولك حاجتين؛ اول حاجة متكدبيش عليا تاني علشان انا اكتر حاجة بكرهها ف الدنيا دي هي الكدب والمفروض انك عارفه، وعلشان كدا ضربتك؛ والتانية هي اني متأكد ان في حاجة بتحصل انا معرفهاش؛ اذا حبيتي تتكلمي وتصارحيني ف أنا موجود وهسمعك و ف ضهرك زي ماكنت دايما؛ وراح حط ايده الاتنين ع كتفها وباس راسها وخرج من الاوضه؛ وخالتي خرجت وراه وقالت وعينيها بتدمع : ك..كنت عند شريف
ابويا بصلها : شريف مين! شريف طليقك؟!
خالتي : ا..اه؛ هو بقي كويس علي فكرة دلوقتي وب..بيحبني اوي
ابويا : تمام
خالتي بإستغراب : تمام؟؟ بس كدة؟!
ابويا : اه بس كدا يامنال بس ياريت لما يحصل حاجة مترجعيش تشتكي تاني علشان انا شيلت ايدي من الموضوع.
خالتي و**** ما هيحصل حاجة و**** هو بقي كويس وبيحبني اوي وقالي ان هو مرجعش يشرب تاني وبطل كل حاجة وحشة كان بيعملها و****
؛ ابويا مردش عليها وسابها ورجع اوضتي وقال : انا نازل ياولاد حد عايز يجي معايا
محمد : انا يابابا
انا : انا هخرج مع صحابي كمان شوية يابابا
ابويا : ماشي ياحبيبي خلي بالك من نفسك وابقي قول لخالتك انك خارج؛ يلا يا محمد روح البس.
؛ ابويا واخويا مشوا وانا قاعد ف الاوضة لوحدي روحت فتحت فيلم سكس للبورن ستار العظيمة Mia malkova ولسه هضرب عشرتي افتكرت ام كريم قولت لنفسي احا اخيرا عندي واحده لما ههيج هنيكها خخخخ كسم الجمال روحت قافل الفيلم وقولت انا لازم أطبق الخبرات السكسية اللي عندي دي بقي ومعملش زي المرة اللي فاتت ف رنيت علي كريم علشان معيش رقم امه ولا هي اتصلت ف مردش اول مرة ورنيت تاني مردش ورنيت تالت مردش بردو، قولت كسمه انا هروحلها البيت بقي؛ لبست ونزلت ركبت تاكسي وربع ساعة كنت وصلت عند العمارة بتاعة كريم؛ حاسبت السواق و طلعت علي شقة كريم فوق رنيت الجرس و لحظات والباب اتفتح؛
انا * مصدوم * : احا!
وبكدا يكون انتهي الجزء الثالث، بعتذر ان هو قصير بس ده بمثابة تصبيرة بس ومتقلقوش لسة التقيل مجاش ؛ ياريت تعطوني آرائكم..
الجزء الرابع
طلعت علي شقة كريم ورنيت الجرس و لحظات والباب اتفتح؛
انا * مصدوم * : احا!
؛ لقيت ام كريم واقفة بقميص نوم اسود لحد فوق الركبة وطبعا يميل الفؤاد لجمال الفخاد؛ وهو مجرد النظر لفخادها يخليني اجيبهم من غير م المس زبي حتي؛ أما بالنسبة لصدرها اللي القميص مبين اكتر من نصه ف ده مجنني لدرجة اني عايز ادفن راسي بين فردتين بزازها واعيش هناك.. ولو جُوعت ارضع منهم وبصراحة عمري ماهشبع منهم لانهم كل اما هترضع منهم اكتر احساسك بالجوع هيزيد اكتر وتفضل ف دوامة من المتعة اللي مش هتنتهي.. ناهد قاطعت سرحاني ف جسمها اللي ملهوش مثيل وقالت : هتفضل تبص كتير؟ ادخل.
انا : منا مش متعود علي الحاجات الفاجرة دي ياطنط
ناهد : طنط؟ هههههههههههه ايه طنط دي يا اهبل
انا : ههههه خلاص بقي ما قولتلك مش متعود * قربت منها وعمال ببوسها ف شفايفها بهيجان وبقفش ف صدرها كأنه هيهرب مني ومش راحمها خالص وهي تقول؛ اهدي اهدي كريم نايم جوة هتفضحنا
انا : كسمه؛ روحت زانقها ف الحيطة ومدخل ايدي واقفش ف طيزها الكبيرة الجامدة من تحت القميص واطلع صدرها وامص حلماتها بقوة وهي مستمتعة ع الآخر وتقول اممممم اااه بصوت واطي كأنها بتتلذذ وراحت حاضناني برجليها وبقيت كأني شايلها وببوس والحس ف كل حته؛ شفايفها ورقبتها وكتفها وصدرها لحد م مسكتني من راسي وقالت؛ بس كفاية تعالي ندخل اوضتي.. دخلنا الاوضه وراحت مقلعاني التيشيرت والبنطلون وبقيت بالبوكسر روحت نايم علي ضهري ع السرير وهي نامت فوقي وفضلت تلحس كل حتة ف جسمي زي ماكنت بعملها وايديها مدخلاها جوة البوكسر وماسكة بتاعي اللي عامل زي الحجر وبتدعك فيه وبتعصره؛ روحت جايبهم ف ايديها وبقيت عايز اصرخ من كتر المتعة اللي انا حاسسها، ناهد قالتلي بعلوقية : يخربيتك ايه ده كله ولا كأنك محوشهم؛ وراحت لحست اللي علي ايديها وقلعتني البوكسر اللي غرق هو كمان ومسكت بتاعي اللي انتصابه خف شوية وبتمصه براااحه خاالص وايديها بتدعك ف كسها من تحت الاندر وفضلنا ع الحال ده حوالي 3 دقايق روحت مقلعها القميص الاسود الفاجر والاندر ونيمتها ع بطنها وبقيت ماسك فردتين طيزها بإيدي وفاتحهم ع الآخر وبلحس ف كسها وخرم طيزها وروحت حاطط صباعي ف خرم طيزها وسايبه جوه وانا بلحس ف كسها من ورا وبدخل لساني جواه وهي تقول اووووفففف ااااااه بمووووت يايوسف بموووت انا كسي مولللللع اوووي كفاااايةة؛؛ بطلت لحس لقيتها بترفع طيزها ناحية وشي وتقولي بطلت ليييه كمل ابوس ايييدك ف عرفت انها بتقول كدا من المتعة ف كملت لحس شوية كمان وخلاص كنت خدت راحتي وبتاعي اللي شبه نايم حطيته بين فردتين طيزها وبدعكهم بيه وناهد فاتحة بُقها وعينيها كأنها بتنام كدا كأنها ف دنيا تانية خاالص؛ ورجع بتاعي اتحجر زي الاول روحت فاتح فردتين طيزها الكبيرة بإيدي علشان اعرف ادخل بتاعي ف كسها الاحمر.. حطيته ع الفتحه وفضلت ادخل ببطئ و براحه واطلع ببطئ وبراحه ومش بزود ف السرعة وهي ترفع طيزها علشان زبي يدخل اكتر؛ وانا عشقت الوضع ده نييك روحت ماسك وسطها بإيدي وزودت ف السرعة ع الاخر وعمال بنيك جامد وهي اغغعغعغغ اااااهه اممممممممم وفضلت ع الوضع ده لمدة ست أو سبع دقايق تقريبا وهي كانت غرقت الملاية بعسلها وانا كنت قربت اجيب روحت شايل ايدي من علي وسطها واحطط صابعين ف طيزها وبدخلهم واطلعهم مع زبي وهي تصوت م المتعة وبتجيب عسلهاا تاااني و ف نفس الوقت انا حضنتها جامد وبجيبهم ف كسهاااا؛ خلصت وطلعت بتاعي وسيبته علي طيزها من بره وانا نايم علي ضهرها لسه وباخد نفسي وهي كمان بتاخد نفسها؛ راح الباب مخبط وانا اتخضيت خضة بنت مرة وقومت من فوقيها بسرعة لقيتها بتشاورلي بإيديها اني مخافش وردت بكل هدوء وقالت : أيوة يا كريم في حاجة ؟
كريم : لا ياماما مفيش حاجة بس كنت بشوف حضرتك صاحية ولا نايمة لسة
ناهد : لاء صاحية ياحبيبي يلا روح اعمل فطارك علشان تعبانه شوية
كريم : حاضر ياماما.
؛ قومت من ع السرير لبست هدومي و ناهد لبست الاندر والقميص وقالتلي افضل استني هنا ف الاوضة لحد م تتأكد أن كريم ف المطبخ بيعمل فطاره وبعدها انزل علطول؛ راحت اتأكدت وجت تاني اخدت منها رقمها علشان ابقي اكلمها قبل م اجي ؛ و ودعتني ببوسه من شفايفها الحلوة ونزلت من الشقة وانا مش فاهم إزاي كل مرة بقول هجيبهم اول م ادخل بتاعي ف كسها والاقي نفسي بنيك عادي.. وكمان فخور اني كيفت ومتعت واحده ميلفاية مكنتش ف يوم احلم اني انيكها زي دي؛ روحت مطعم اكلت هناك علشان كنت جعان فشخ ومش هقدر استني لما اروح البيت.. ولما خلصت اخدت تاكسي يروحني وطلعت ع الشقة ملقيتش لسة اخويا وابويا رجعوا ف قولت لخالتي اني داخل انام و دخلت اوضتي وقفلت الباب بالمفتاح وكسلت استحمي ولا اغير البوكسر حتي روحت قالع هدومي ورميت نفسي ع السرير ونمت.......
( ابويا )
تعرف يامحمد انا بحب المكان ده جدا ومن وانا صغير بقعد هنا.. شايف جمال البحر مع الغروب عامل ازاي؟
اخويا : اه حلو اوي يابابا
ابويا : قولي يوسف عامل معاك ايه؛ بيقعد معاك وبيخرجك معاه وبياخد باله منك ولا لا
اخويا : مش بيخرجني معاه يابابا بس ساعات بيقعد معايا انا وخالتو.
ابويا : ساعات؟ طيب نشوف الموضوع ده لما نروح بس نخلص مشوارنا الاول.
اخويا : مشوار ايه
ابويا : هنروح نزور مامتك ياحبيبي..
( المقابر )
اخويا : بابا مين اللي واقف هناك عند قبر ماما ده؟
ابويا : ............