ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
(الجزء الأول من القصه عالم مجانين �� مصحة نفسية �� )
( استعادة )
تنويه بسيط بس https://anteel.xyz/threads/14427/ لمتابعة السلسله الاولي
ومع البداية
( جميكا وانجي )
جميكا : أي بقي القمر مالو مكسوفة
انجي : اه مكسوفة
جميكا : قشطاااااا بجد بصي هتموتي صدقيني هتموتي
انجي : طب خلاص بقي هبل
جميكا : ههههه(وبيقلع ملط )احا مفيش كلام في نيك للصبح
وهجم عليها بوس وتقفيش في كل حته وبيقلعها هدومها
انجي : براحه يا متخلف انتا اه أييييييييي لا مفيش بوس لا مممممم بلا مممممم
جميكا : مفيش احلا من البوس
وراحو هما الاتنين في بوسه حلوه يجي اكتر من 5 دقائق كان قلعها ملط وبعدها نزل لحس ورضاعه في بزازها الكبيرة وفضل ينزلبلسانه لحد ما وصل لكسها وهراها لحس
انجي : ااااااااااااااه كمان أمممممم ( وبتدعك كسها جامد وماسكة بز من بزازها وبتمصو )ااااااه يلا نكني خلاص مش قادرة
جميكا : (هو سمع الكلمة من هنا وراح تافف ع زبره ودعكو حلو ورزعو في كسها )
انجي : ااااااااه اححححح لالالا بلاش كله ااااااه براحه اممممممممم
جميكا : خلاص اهو اااه كسك حلو اوي ااااه
انجي : ( دخلت في المود وبدأت تتمتع )اااه اممممممممم كمان نكيني كمان ااااه بجد إحساس جميل اممممممممم اااااه براحه ياض اححححح (وجابت عسلها )
جميكا : اححح انا مش عايز اسيب كسك عايز أفضل مدخل زبي في ع طول اه
انجي : اممممممممم كسي ااااااااااااااه كمان اااه بجد مش قادرة نيك جامد اه ااااااه
جميكا : هيجتيني اوي يابت استعدي عشان هنزل لبني
انجي : وانا كمان هجيب ااااااااه اححححح (وبتدعك كسها )
ونزلو سوه وخلصو ودخلو أخدو دش ونامو ننا هوووووووووووووووووووووووووو
(اليوم الي بعده )
( شكشك وروما )
شكشك : صباح الخير يا روحي
روما : صباح الخير يا حياتي
شكشك : تعالي يلا عشان نخرج محضرلك واخد خروجه تحفه
روما : ماشي يلا
ولبسو واتشيكو ونزلو وركبو مركب لأن دي المواصلة الوحيده في بلد البندقية وراحو فطرو في مطعم حلو كده وبعدها فضلو يتفسحو في البلد لحد بليل وروحو وطبعا دشاتك وع اوضه النوم كانت روما خارجه لفا الفوطه ع وسطها وقاعده بتسرح لحد ما شكشك يخرج
شكشك : (خارج ملط من الحمام )مش يلا بينا
روما : لا
شكشك : طب فكري
روما : فكرت مش دلوقتي اصبر
شكشك : طب تعالي بقي
وجري عليها وهيا قامت تجري منو ويتنططو ع السرير وع الكنب لحد ما شكشك شد الفوطه ومسكها وراح بايسها بسرعة ودابو في بوسه كلها شبق دقيقة بعدها نيمها ع السرير ونزل ع كسها وهاتك يامص ولحس وفضل كده لحد ما جابت رعشتها راح قام وحطو في كسها
روما : ااااااااااااااه اممممممممم كمان نكيني اوي يا حبيبي اممممممممم اااااااه
شكشك : اه ع الدلع كان فين ده امبارح اووووووه
روما : ااااااااااااااه هجيب اه ااااااااااااااه كمان اححححححححححح (جابت تاني ) اااااااه كسي نار كمان ااااااااااااااه
شكشك : احااااااااا دا أنتي لبوه اوي اه يا بت اح كسك سخن نااااااااااااااار ااااه خلاص مش قادر استحمل هجيب يالبوتيخلاص
روما : ااااااااااااااه جيب ماشي عشان نجيب بيبي حلو شبهك اممممممممم
وجاب جواها ونامو وراحو في النوم ملط
(نرجع ليا )
فضلت فترة ع هذا الحال كل يوم سجاير وقهوة بس وبدور ع جني ومفيش جديد وسامر اختفوا تاني فا قررت افتح العيادة بتاعتي وفعلا بعد فتره عملت عيادتي انا وروما كانت شكشك وجميكا وروما وانجي رجعو من شهر العسل وشويه وروما بقت حامل وبعدها بأسبوع انجي بقت حامل وفتحنا العيادة وشكشك سافر ع شغل تبع واحد أتعرف عليه صاحب عياده نفسيه كبيره واشتغل معاه والوضع استمر ع كده وبس لحاااااااد ما انجي وروما ولدو وكان شكشك أستقر في شغلو ورجع وقت الولادة وبعدها سافر كان كل شهر يجي يقضي معانا أسبوع ويسافر تاني وبعد 3 سنين جميكا كان جالو عقد عمل ووافق وقرر ياخد انجي ويروحو والإقامة ع حساب الشغل وكده وبس استمر الحال ع كده وانا وروما اشتغلنا وعملنا العيادة كيان واسم وشهرة وبس كده
(خروج من الفلااااااااش بااااااااك )
____________________________
(في اوضتي)
انا :يااااااااااااااااه ع دي ذكريات بس يلا انا هنام وبكره نبقي نشوف هنعمل اي
(تاني يوم الصبح)
صحيت من النوم قومت حضرت فطاري واكلت واخدت شور سريع كده وبعدها كوباية قهوه مع سيجارة ولبست ورحت العيادة
:99: ✏ 🗒 m̷a̷d̷o̷ a̷l̷ m̷a̷g̷n̷o̷n̷
(في العيادة)
وصلت العيادة وطبعا يوم ممل جدا وكيلي كل الي عليها كلمه واحده الحاله الجيه وبس تبضن كسم المخصي المهم خلص اليوم في العياده ع الساعة 7 بليل كده وروحت اكلت وخرجت تاني اتمشي شويه وشوفتها
جني قاعدة ع كافية حلو كده مع بنت قمر الصراحة لس جني احلا منها المهم ركنت العربية وقعدت اتفرج عليهم بس لحد ما شوفت شويه عيال داخلين عليهم وبيعكسوهم وجني قامت وفشختهم لكن واحد لقيتو قام ضارب جني قلم جامد وقعت ع الارض انا نزلت ساعتها من العربيه جري ورحتلهم ومسكت الواد الي ضرب جني فشختو ولسه هكسرلو كتفو لقيت ضربه جت في دماغي بصيت لقيت واحد ضربني بعصاية انا كنت مدروخ ومكنتش واعي للدنيا لكن مأغماش عليا غير لما كسرت دراع الي ضرب جنى ده .......
(في المستشفي )
فتحت عيني لقيت روما وجني وصاحبتها الي كانت معاها قدامي
انا:انا فين (وماسك دماغي من ورا )
روما:اهدا انتا في المستشفي جني اتصلت بيا قالتلي ع الي حصل فاجيت جري
جني:طب سلام بقي يا روما احنا اطمنا عليه اهو
انا :جني استني عايز اتكلم معاكي
جني :سلام
وخرجت جني مع صديقتها
روما:اي يا شق مش عيب برضو الزعيم بتاعنا يتضرب
انا:كلمتين كمان وهفشخك اعدلي وقوليلي جني الي جابتني هنا
روما: اه هي وقالتلي كل الي حصل معلش انا عارفة يامادو انك بتحبها بس هي مش مدركه اصلا
انا :خلاص مش مهم المهم انا عايز اخرج اندهي الدكتور عشان يفحصني واخرج
روما:تمام ماشي
وبعد الفحص الروتيني خرجت من المستشفي وروحت نمت زي القتيل طبعا وتاني يوم رحت تاني ع نفس الكافية وملقتش جني بس لقيت العيال بتوع امبارح شديت عصاية الهوكي بتاعتي من شنطة العربية ودخلت عليهم والعيال بدات تجري عليا وانا الي يجي اقبل عليه واديلو بالعصاية واصدت اتنين بصراحة فشختهم بمعني الكلمه الواد الي ضربني والي ضرب جني ومكنتش شايف قدامي غيرهم موقفتش غير لما لقيت الي بيشدني لسه هضربو لقيتها جني
جني :خلاص مش عايزه مشاكل كفايه كده
انا :يعني اي وبعدين انتي مالك اصلا هما انا باخد حقي منهم
جني :ارحمني بقي وسبني في حالي ابعد خالص عني حتي حتت الكافية الي فتحتو جي وعايز تقفلهولي مش كفايه قتلت بابا عايز مني اي تاني بقي
انا رميت العصاية بكل عصبية جني اتخضت مني)اييي بقي انتي رمية كل حاجه عليا لي انتي الي كفايه بقي كدب ع نفسك انا مقتلتهوش وانتي عارفه وماشي هبعد عنك حاضر
وسبتها وبلف لقيت واحد بيقوم وفي وبيزحف قمت شايط كسمو وركبت العربية ومشيت
(جني بتكلم نفسها )
جني:لا هو الي قتلو انا شوفتو بس مش مصدقه طب ازاي لي بس كل ده انا مش عارفه اعمل اي دلوقتي انا سايباه كل ده مموتوش لاني لسه بحبو لكن مش قادرة متلخبطه يعني ازاي هخد حق بابا من الي بحبو لا بعشقو اااااه مش عارفة بقي انا هقفل وهمشي
(انا ركنت العربيه في مكان مهجور ونزلت قعت ع كبوت العربيه بفكر)
اااااااه كسم ده زمن ابن متناكه لي كده بقي جني خلاص كده طارت من ايدي يعني اعمل اي بس اروح انتحر واموت كافر بسبب اي بس استغفر **** العظيم انا خلاص كده مش عارف اعمل اي اروح فين الزمن لعب لعبتو والقدر ساعدو وانا وجني روحنا نفس المكان برضو عشان نشوف بعض ونتعذب لي بقي كدة
حسيت بخطوات رجلين بتقرب عليا و..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو اي الي هيحصل
المجنوووووون
(الجزء الثاني)
(عكس عكاس)
حسيت بخطوات رجلين بتقرب عليا وانا اساسا مش في الدنيا ضربو الاعور ع عينو قال خسرانه خسرانة كسم اي حد
لقيت مسدس محطوط ع دماغي من ورا
شخص:طلع الي في جيبك من سكات
انا:ههه اضرب احسن وابقي طلع الي في جيبي براحتك
شخص:انجز يلا مش بهزر معاك انا
انا: (طنشت وعملت عبيط)
شخص:كسم بضانك يلا حتي والمضروض انك هتموت بيضه
انا:احااااااااا الصوت ابن الوسخة ده انا عارفو جميكاااااااا
جميكا:حبييييييي هارتي عامل اي ياقلبي
انا:مبضون نيييييك بس يلا المهم انتا عامل اي وجي لوحدك ولي الوحش معاك
جميكا:تمام ماشي الحال واه انا والوحش هنا
انا:اقامة ولي ذيارة
جميكا:ذيارة لمدت شهر بس
انا:طب قشطا يلا بينا نروح نسلم ع الوحش الي واحشني
جميكا:يلا بينا
(ورحنا البيت كانت انجي وروما قاعدين بيلكو مع بعض وسولي ونور بيلعبو مع بعض)
انا:قلبييييييي
انجي:حبيييي عامل اي ياشق
انا:تمام يابت قلبي انتي اي اخبارك
انجي:انا تمام اهو
نور:مادوووووو
انا:قلبي ياناس عامل اي ياحب
نور:الحمد**** وحشني
سولي:هي بقت كده يعني (بيقلد سامو زين في المسلسل)
جميكا:تعالي احنا مع بعض اشق خليهم هما كده دول شوية خولات
انا:ااااه طب تعالي بس كده اسولي بتشتم مين يابنل
وطبعا جريت وراه ونزلت في ضرب
انا:وحشك تهزيق زمان صح
جميكا:ياعم بقي اهده
انا:ههههههه خد ده ياعرص(وبعملو بعبوص باصباعي)
(الباب بيخبط)
انا:هروح اشوف مين،،،،نعم عايز مين ياحج
شخص:انا جاركم في البيت الي في وشكم كنت بس عايز مساعده مراتي بتموت مني وعربيتي مش عايزه تشتغل والوقت دلوقتي متأخر حتي الاسعاف مش بيردو وبيديني مشغول
انا:طب اهدا اهدا ثواني بس جميكا تعالي بسرعة
جميكا:في اي مين ده
انا:مش وقتو انجز
ورحنا مع الراجل هو يعيني عجوز مثلا في 70من عمرو وبيجري عشان مراتو المهم دخلنا معاه ولقينا الست مغمي عليها ووشها يبان عليه التعب فعلا ياجدعان لو شوفتوها خلاص بتودع المهم شلناها انا وجميكا ورحنا ع عربيتي وركبنا وروحنا ع اقرب مستشفي وسايق بسرعة جنونيه اكني اعرف الست دي
(في المستشفي)
انا:نقاله عايز نقاله بسرعة
بتاع الارشيف:تمام تمام بس الاول بس تملا شويه
انا: (بزعقجامد)هخخخخخخخخخخخخخ بكسمك الست بتموت نلحقها بعدها نملي ورق والي انتا عايزه انجز
بتاع الارشيف:تمام تمام الي انتا عايزو
(دخلنا الطوارئ وبعد نص ساعة في قلق والراجل كان بيتقطع عايز يعرف اي الي بيحصل في اوضة العماليات )
الدكتور:احنا عملنا الي علينا بس للاسف الحالة مقدرتش تستحمل والبقيه في حياتكم
(انا كنت بسمع الدكتور وفي دماغي عارف كل كلمه هيقولها من قبل ما يقولها اصلا وبتوجع من جوايا وفي لحظه لقيت الراجل هو كمان وقع من طوله ومات في لحظتها احساس الذنب كان قاتلني وخلاص كنت هقع انا كمان من طولي من زعلي عليهم وانك تكتشف ان الاتنين مفيڜ الي يسأل عليهم ده حطمني وعملتلهم جنازه واتدفنو بعدها بيوم عشان الاوراق وكدة وبعدها فضلت حابس نفسي في اوضي 3ايام ولا اكل ولا شرب هو بس السجاير والقهوة الي بيعدو عليا اليوم وخلاص لحد..................
ارجو ان الجزء يعجبكم واسف لنهاية هذا الجزء بالحزن دة لكن ده فعلا حصل ولتسلسل الاحداث
⬇توقيع⬇
♡المجنوووووون ♤
الجزء الثالث
ازاي
قبل بداية الجزء عايز اشكر كل المتابعين شكرا فعلا وياريت تقولولي عايزين تشوفو اي في القصة عشان انتو الي بتحفزو الكاتب ع الكتابة
شخصية جديدة
بوجي(شخصية مرحة جدا مبيتكلمش جد ابدا وبياكل كتير جسمو مليا شويه وبكرش ابيضاني وزبرو عادي يعني الحجم الطبيعي)
(مع البداية )
فضلت حابس نفسي كتير في الاوضه بتاعتي لحد ما لقيت تليفوني بيرن
انا:الو مين
بوجي:ابو زب سمين هههههههه
انا:ناكك في الفتحتين ههههههه،ولا ابوجي اعرص وحشني
بوجي :وانتا اكتر اخول فينك ياعم مختفي
انا:في طيزك ههههههه،معلش كنت بس زهقان من الدنيا قلت افصل شوية
بوجي:طب تمام بص بقي انا عايزك معايا في حوار اشلي
انا: ولااااا بص انا قايلك قبل كده اني خلاص بطلت بقي متفضلش تزن وخلاص
بوجي: انا غلطنلك ياعمي البت عايزه الي جابوك
انا : معلش لما اغير رائي هقولك بقي سلام بقي عشان هروح العياده بليل بقي نتجمع سلام
بوجي: سلام
(بقيت اقول للنيك لا بعد ماكونت خاربها ههههههههه احاااااااا ع كسم كده يجدعان زمن ابن وسخة المهم غيرت ورحت ع العيادة ويوم ملل نيييييك فشخ وحلات تجيب للواحد صرع من الحكاوي بتاعتهم بس اغرب حاله بقي ايوووووووه هي دي
للتذكير
إلينا
بنت كيوت اوي من أصول برازيليه ملفايا كرفي اوي جسمها فشيييييخ لون بشرتها ابيض مش اوي وطولها 166سم بزازها كبيره شبه alura jenson وحتي جسمها بس وسطها أصغر حبه وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره وكسها شفراتو منفخه وزنبورها صغنن وراسمه فوق كسها وشم الوردة الحمراء وحاجة فاجره نيك
المهم دخلت الينا ليا وكانت اخر حاله
الينا:ازيك يا دكتور
انا :تمام مدام الينا وانتي اخبارك اي
الينا:انا تمام هنبدا الجلسه بقي عشان حصلتلي مشكلة بسبب الدواء الي كتبتهولي يادك ولازم احكيهالك عشان تشوفلي حل
انا:تمام ماشي نبداء اتفضلي ع الشيزلونج
وراحت الينا فردت جسمها ع الشيزلونج وبصراحة هي جسمها فاجر اووووي ولبسه تشيرتايه كت من تحت وميني جيب ابن وسخه وكل فخادها باينه تحسها جيه تتناك المهم بدانا الجلسه
الينا:دكتور انا من ساعة ما بدات اخد المهدء الي كتبتهولي وانا بقيت اسوأ عشر مرات كل شويه ابقي هيجانه ع اي حد اشوفه كده وانتا عارف بقي
انا:طب حلو اوي .....معلش ثواني بس هرد ع المكلمه دي...........(طلعت اتكلمت في التليفون ودخلتلها تاني )معلش انا مضطر الغي جلسة النهارده عشان اخويا عمل حدثة وكده ولازم اروح
الينا:اوكي بكرة هعدي عليك
انا:تمام واسف مره تانيه بس معلش مش بأيدي
(خرجت من العياده ع البيت وطبعا كلكم فاكرين ان التليفون الي جالي ده مصيبه بس لا ده بوجي كان بيصدعني بموضوع البت دي وانا الصراح مش فايق لالينا الي كل ما تيجي دي عايزاني انيكها قولت اخلع احسن وبكره بقي اشوفلها حل المهم اول ما دخلت البيت لقيت البت روما وانجي قعدين بيرغو بعد السلامات وكده رحت ع اوضتي لقيت الرزل قاعد يبعبص في حجاتي)
انا:انتا بتعمل اي يابنل العايقة يامهزق انتا
جميكا:اي ياعم بتفرج اجدع
انا: (بهرش في دماغي) ااااه بتتفرج يابنل...... وطبعا ذي كل مره بخلع الحزام وبجري وراه بفشخو ضرب لحد ما جرس الباب رن ،هروح اشوف مين وبعد كده هفرج ميتين امك،(رحت بفتح الباب لقيت)احااااااااااا يادين امييييي ابو الشكاشك واحشنيييي
وبالاحضان وبوس بقي اخوي ها عشان بس دماغك متوديش وتجيب شايفك يالي بتضحك ومش واخد الكلام عليك،المهم
شكشك:ياااااا واحشني بجد ياعم استني بقي افاجاء الكل
انا:طب تمام تعالي ااااااااه.......
جميكا:ههههههههه عشان تتعلم الادب ولا اشكشك
شكشك:حبيب ميتين امي عامل اي يلا
جميكا:تمام اباي طب تعالي نخش جوا
انا:لا بصو بما اننا اتجمعنا تاني النهارده في احلا بارتي بقي احتفالا بالم الشمل
شكشك وجميكا:يلاااااااااا
(دخل شكشك سلم وطبعا هو وروما احلا سلامات الشوق بقي واخدنا بعضنا ورحنا ريزانوتا هو بار وفي نفس الوقت تحسو كافية عادي كده المهم فضلنا شويه وطلبنا وقعدنا بس الي خت بالي منو وسط القعده جني قاعده لوحدها ع طربيزا وبتشرب نفس المشروب الي انا بشربو والي كنا متعودين نطلبو لما نكون مع بعض طبعا طنشت بس لقيت تعابير وشها قلبت لما شافت شوية رجاله زنوج داخلين وكانو رايحين نحيتها قولت في حاجة كده ملغبطه بس لا انا مش هتدخل ياكش تولع لاكن لقيتهم اتلمو حوليها والي فهمتو بعدين انهم كانو عايزين ينيكوها ياما يقتلوها والي حركني ساعتها لما لقيتو طلع مسدس من جيبو وضرب طلقتين في الهواء الموسيقي الي كانت شغاله اطفت والناس مرعوبه هما سكرانين طيييين بس وقت الخوف الكل بيفوف وينزل تحت الطرابيزه المهم الي معاه المسدس
زنجي1:يا انيكك قدام الناس دي كلها دلوقتي يأما اقتلك اختاري وبسرعة عشان مقتلقيش
جني: (خايفه لاكن كسمهم ضربو الاعور ع عينو بقي)بص كسمك اموت اهون عليا احسن ماشويه خولات تنيكني احا تنيك مين ياخول
زنجي1:تمام يبقي
انا: (واقف وراه )ااااكبتن معلش
زنجي1:انتا بقي البطل الي هتنقزها ومالو تموت انتا كمان
ولسه هيوجه المسدس عليا كنت غفلتو بمقص جبتو ع الارض ونزلت دب فيه وشكشك وجميكا دخلو ع الباقي وانا حرفيا نايك الي كان عايز يقتل جني ده وقمت طحت في الباقين مع شكشك وجميكا عشان نبقا ضهرنا لبعض عشان منتفشخش وفشخنا العيال دي بس
زنجي1: (مفشوخ حرفيا )سلام ياهرقليز .....
جني:لاااا ......
انا:ااااااااااه.......
شكشك:حاااااااسب......
جميكا:مادووووووو......
يتبع........
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو اي الي حصل واسف لان الجزء صغير بس الي جي هيبقي احلا
(الجزء الرابع)
(رجع ينبض)
(المشهد الحالي)
سامر مفشوخ ضرب ووشو مش باين اصلا ومربوط في كرسي من ايدو ورجلو ومفشخ وبيتنفس بالعفيه
انا: ها اي رأيك جبناك وفشخناك وانا اصلا عارف ان كل حاجة حصلت كانت منك انتا
سامر: (بينهج وبيتكلم بالعفية)اننننتا اززاي عرفت
انا: معلش بقي مهو انا بكسمك مش خريج طب علم نفس من فراغ اكسمك وعارف كل حاجة من الاول بس طبعا احب اسمع منك مش عشاني لا عشان الناس الي قاعدة تتفرج دي(وبشاور ع الشله كلها حتي جني كانت معانا)
سامر: تمام بس كده عايزين تعرفو الي حصل قشطا اه انا السبب من الاول انا الي كنت بلعب في دماغ محسن المتناك واول حاجة خليتو يعملها انو يقتل ابوك وامك ياض يامادو
انا: معلش بقي اجدعان هتعبكم تعالو امسكوني عشان هعمل متعصب دلوقتي وهنيكو في ودانو
شكشك: (قام مسكني من دراعي)لا متنكوش امادو اهده بس نسمع وبعدها اعمل الي انتا عايزو
انا: روح كده اقعد بس غور ياعم وانتا يالبوة كمل
سامر: هههههههههه وانا الي حليت البت انجي في عينو عشان ابدا اكسر عين محمد اخوه وساعت المخزن كله من تخطيطي
والغباء بقي مني اني سبت هبه مراتو انتو قفشتوها ساعت ما فشخت محسن وساعتها فكرت قولت مصلحه كده هعرف اخلص ع الكل باضربه واحده وفعلا قررت اني ادخل جني في حياتك لما لعبت بدماغها بافكرت الانتقام لابوها بس وقعت في حبك وحصل حاجات كتير بعدها لحاااااد ايوة سبت الموضوع يستوي لحد ما جت الكوره في ملعبي وقررت في اليوم ده اخلص منكم لوكشه واحده ازاي يوم اللقاء بتاعك مع محسن لما كنت جي تتقدم لعبت في دماغو اننا نخلص منكم وساعتها هو وافق وانا كنت محضر لموتو هو كمان وبكده اكون خلصت منك انتا ومحسن ومحمد وشلتك الخولات دول وكان هيكون ناقصني التلات لباوي دول (يقصد جني وروما وانجي)
وكنت هتمتع بيهم شويه واخلص منهم في الاخر وبكده اكون اخدت ثروت عيلتكم كلها ليا التركات والفلوس وكله
انا: هههههههه بس معلش مكنتش عامل حسابك كويس بقي بص بقي انا بخلص اي حوار ازاي بس سؤال اخير لما انا مامتش وانتا مكنتش متأكد اخدت جني وهربت لي
سامر: عشان دي كانت هتكون الجوكر بتاعي لو ظهرتلي تاني بس كنت هخلص منها لولاش بس عرفت انك لسه عايش كنت خلصت منها من زمان
وكنت اهو كوووووول الي فات ده حتي الزنوج الي هنا دول كان من تخطيطي عشان اخلص منكم وبالجوكر بتاعي
انا: ومكملتش خلصت ولي لسه في كلام تاني محشور في زورك نفسك تقوله(وطلعت مسدس وشديت اجزاء)اخلص مش هنبات هنا
سامر: (حرفيا مرعوب لانو شايف في عيني الشر ونااااااار تحرق اي حد) لا ابوس رجلك متقتلنيش لا مش عايز اموت
انا: لا مش هقدر اموتك وهيا وكلاك كده لازم اريحهالك الاول بص بقي انا من ساعت ما جينا هنا لحااااااد ما قررت تلعب بأفكاري كنت متوقع كل خطواتك وسايبك تلعب المتش لوحدك لقيتك مش عارف تلعب نزلتلك وشوف بقي في اقل من دقيقة فشختك وانتا بقالق اد اي مش عارف تعملي حاجة المهم انا وجني مخطتين لكل حاجة من ساعة مالزنوج دول جم لحااااااد دلوقتي عايز تعرف ازاي
فلاااااااش باااااااااك قبل المشهد ده بيوم)
(في مكان مهجور في دفنبورد)
(المشهد انا والشله وجني متجمعين )
انا: جني انا عارف انك مش طايقاني بس اسمعي بقي الي هقوله ده انتي مش كنتي عايزه اثبات ع صحت كلامي هديلك اثباتاتي كلها بكره
جني: وده ازاى يا عم الخارق
الشلة: ههههههههههه
انا: طب تمام ماشي بصي بكرة في كازينو ريزانوتا تروحي الساعة 9وتكوني قايله لسامر
جني: واقول لسامر لي وانا عيله عشان اخد اذن منو
انا: قولتلك اعملي ذي ما بقولك وبس وهتفهمي لي بكره
جني : اوكي تمام هو ده بس المطلوب مني
انا: اه هو ده بس
جميكا: طب واحنا دورنا اي بقي
انا: لا انتو بقي هتتصرفو ع حسب الموقف الي هتحطو في قشطا
الشلة: قشطا
(تاني يوم في الكازينو)
دخلنا قعدنا وجني وكانا بنتواصل عن طريق السماعات البلوتوث وانا لمحت سامر راكن عربيتو بره وقاعد مستني حد سبتو وفهمت الكل ع الي هيعملو المهم هنرجع دلوقتي للموقف لما الزنجي ضرب عليا نار
زنجي1: (مفشوخ حرفيا)سلااام اهرقليز(وداس ع الزناد)
جني: لااااااااااااا
انا: اااااااااه(الرصاصة استقرت في عضلت الباي)
شكشك: حااااااااااااسب
جميكا: ماااااادو لا(وجري لحقني ومسكني قبل ما اترمي ع الارض)
شكشك: (سحب المسدس من الزنجي بعد ما غفلو بضربه في صدرو واخد المسدس)سلام انتا ياخول
سامر: ذي ما انتا متتحركش وارمي المسدس ده
جني: سامر انتا بتعمل اي
سامر: بس ياشرموطه محدش يتكلم الا بأذن مني ياشويه منايك هههههه اااااااااااااه
شكشك رمي المسدس جنبي ذي ما قولتلو في السماعة وانا ضربت نار ع سامر جت في رجلو طبعا قومت وكنت فعلا متصاب في دراعي المهم سحبنا سامر والزنجي واخدناخم ع بيتي وخليت روما تطلعلي الرصاصة من دراعي ونضفت الجرح ولفيته وتمام
نرجع للمشهد الاساسي
(خروج من الفلاااااااش باااااااااك)
انا: اي رايك بقي حلو كده لسه فاضل بس حاجة كده بعدها نشوف هتموت ولي حد هيسامحك
جميكا: اي ياشق هنبل السفنجه
شكشك: لا يابا كله بتاعك ليك لوحدك
انا: قشطا دخلتك الليله يابطه مع الزنجي بتاعنا ياوسخه
انجي: ده هيخليك نفق بقي
روما: هههههههههه احا انا مش متخيله اصلا هتقدر تستحمل راسو بس ازاي
انا: بنااااات عيب متخوفوش الشرموطه ليلة دخلتها ههههههههه يالا اجميكا ورينا الشرموطه وهيا بتتناك
جميكا: من عنيااااااا (وبدأ يقلع هدومه)
سامر: لاااااااااااااا ابوس رجلكم هجيب كل الورق والفلوس بتاعتكم بس سبوووووني لاااااا
انا: هههههههه لا كده كده هتجيبها ياخول بعد ما تتناك بس استني انتا لسه مش هتتناك دلوقتي لان دلوقتي وقت العقاب(وخلعت الحزام ونزلت بي ع سامر وفضلت اضرب في بأفترة لحد ما تعبت ودراعي الي واخد في رصاصة وجعني وبدء ينزف بصيت كده وخلاص)يلا اجميكا عايز اشوف احلا اعادة تمثيل لفيلم الكرنك لما فرج دخل ع سعاد حسني
جميكا: (هجم ع سامر وقطع هدومه وقلع هو البوكسر وبل زبرو من تفافتو ولف سامر وبدء يحط زبرو في طيز سامر)
سامر: لا لا لاااااااااااااا ااااااااه
جميكا كان دخل الراس بس ومرة واحده دخل زبرو وبينيكو بأفتره بيغتصبو فعلا مش بيهزر وشغال دعك في لحد ما أغمي ع سامر
جميكا: ده مات باين ولا اي كسمو(ورماه ع الكرسي)
انا: شكشك فوقلي كسمو لسه مشفش عشان يغمي عليه
شكشك فوق سامر بعد ربع ساعة من التلطيش ويشممو في شرابات وسخة وحاجة تقرف المهم
انا: امسك (وبديلو تابلت )حول كل حاجة حالا قبل ما أموت كسمك انجز
سامر: خلااااص ابوس رجلك ارحمني اهو (وقعد يبعبص في التاب هو اصلا شايف بالعفية وحول كل حاجة بأسم جني )اهو بس ابوس رجلك ارحمني ومش هتشوف وشي تاني
انا: مش انا الي هحكم عليك الحكم عند الناس دي يأما يرحموك يأما (بشد الاجزاء)تموت
انجي: انا مش مسمحاك
روما: معلش طيب يا مادو سيبو وانتا الاحسن
شكشك: وانا مع روما
جميكا: انا مع انجي
انا: جني الحكم في ايدك انتي يا ترحميه يا يموت
جني: (قربت عليا ومسكت ايدي الي فيها المسدس)يموت
انا وجني فضينا خزنة المسدس في صدر سامر عملنا صدرو مصفه ولقيت جني مره واحده عينها بتدمع وفتحت في العياط بس كانت اترمت في حضني اكنها بتستخبا من حاجة وانا ضميتها عليا اكتر وكنت بعصرها في حضني ياااااااااااة ع ده احساس قلبي رجعلو نبضو خلاص روحي رجعتلي من تاني ووسط كل ده
جني: انا اسفة بجد اسفة يا مادو سامحني عذبتك وعذبت نفسي لما حكمت عقلي مش قلبي صدقت الكدب مع ان الحقيقة كانت قدامي ارجوك سامحني
انا: طبعا مسامحك ياجني انا من غيرك بلا روح بلا قلب انتي سرقتي مني كل ده بس بضحكتك الحلوة دي
جني: (وبتضحك احلا ضحكة تخلي الدنيا تبتسملك )مش هقدر استغني عنك ابدا يا روحي وقلبي و... في حاجة احبيبي منك لي
انا: بتبص ع اي ياكبتن
جميكا: يااااااااااا ع المشهد القزر ده غيرو كسم ده مشهد خرة بقي
روما: تعرف كان ناقص بقي اي اضاءة تنور عليهم كده ومروحة تطير شعرهم وشويه موسيقي رومانتك ويااااااه
شكشك: وياريت بقي ورد ينزل من السقف مع قلوب تملا الكادر
انجي: واخيرا بقي كلمت النهاية بس قبلها الاتنين يقولو مع بعض عمري ما هقدر استغني عنك تاني بجبك
انا: (فضلت واقف حاطت ايدي ع خدي بسمعهم)بس كده ولي في اضافات تانيه
جني: انا عندي اضافة تيجي نضربهم
انا: احسن حاجة فيكي انك بتقري افكاري
شكشك: اجرووووووووووووو
الشله بتجري وانا وجني بنجري وراهم وبنهزر ونضرب في بعض المهم خلصنا هبل وخدنا جثت سامر ورميناها في صندوق وبعتناه ع شركت شحن فيها ناس معارف قولتلهم ع الحوار وبعتو الصندوق ع جنوب افريقيا ع غابة مش عارف اسمها الصراحة بس ع اساس انها مساهمه من واحد للحيوانات وكده المهم نضفنا المكان ونمنا وفضل الحال ع كده جني بقت تبات معانا في البيت لحد
(المشهد في اوضتي )
جميكا: ها ياعم خلاص بقي هنفرح بيك ولي لسه هتقولي افكر الاول
انا: يابا انا بس اشوفها الاول هتوافق ولي لا
شكشك: انتا عبيط انتا بمجرد بس ما تقولها تقبلي تتجوزيني هتقولك يلا بينا
انا: طب استنو بس نشوف الاول بعد كده يحلها حلال
(تاني يوم)
(انا وجني في جنينة بيتنا)
جني: اخلص بقي عايز تقول اي بقالك ساعة تقولي موضوع مهم مهم انجز
انا: بصي بس هي المواضيع دي مبتجيش الا كده (وبنزل الي هي نص ركبه كده وايدي كان فيها خاتم)جني تقبلي تتجوزيني
جني : ايه طبعا موافقة(والفرحة هتفشخ وشها )
ولبستها الخاتم وبوس واحضان العشق دي بقي وبس كده ........
بس لسه الحكاية مخلصتش ع كده لسه فيها تاني تابعوني في الاجزاء الجايه الرومانسية جايه واكشن خفيف وكل ما تريدون والجزء الجاي هيكون بعنوان شبكه وكتب كتاب ودخله و.....
المهم بشكر حسن متابعتكم
تحياتي
⤵توقيع⬇
❤المجنووووون
Ⓜ🅰
(الجزء الخامس)
(Just mared❤)
قبل البدء بالجزء الجديد حابب اقول لكل اصدقائي happy new year وللاداره الكريمة وكل الناس الي بتدعمني بشكرهم بجد وان قصتي تنال التثبيت ده شئ اخر يحفزني ع التواجد في موعدي لتنزيل الاجزاء الجايه بسرعة وفي فترات متقاربه بشكر الكل تاني واتمنا النجاح والازدهار وكل ما نريده في سنة جديدة2020 سعيد
(مع البداية)
(في الجزء الي فات كنا وقفنا اني اخيرا قررنا انا وجني اننا نتجوز كانت بداية السعادة لحاياتنا بعد حزن واذلال من القدر لينا خلاص خلصة المعاناه واتقرر معاد الفرح وكل حاجة طبعا الكل هيقولي طب فرح من غير خطوبه وهنعديها لكن فين بقي الواصي عليها والكلام ده احب اقولك لا هي معديه السن القانوني مش مهم الواصي اوي ممكن يكون اي حد قريب منها المهم هنخش في احداث الفرح لاكن من ساعة التحضير بقي شوفو وهتفهمو لاني مش عارف اعبر بالكلام ديما الكلام بيخوني في التعبير
(قبل الفرح في اوضتي)
شكشك :وعريسنا حلو اه والنعمه حلو استغفر **** سامحني **** ع الكذب ده
انا :هشتمك بمك ياعرص اننا حد يسكتو ياجدعان ويجيبلي الجرافته من هناك
جميكا :اهدي يابا الجرافته اهي ياعم امسك وانتا اشكشك هدي التاصة عشان لسه هنشحن
انا :احاااااا مش هنشرب حاجة اجدعان دلوقتي عشان منتفشخش ابوس طيازكم فرده فرده لسه يومنا طويل وانتا الي هتسوق بينا عايزين كسمك مصحصح عشان منتفشخش ونعمل حدثة
شكشك :ههههههه تصدق هتبقي حلوه يعمل بينا حدثه وتموت قبل ما تفرح حتي ههههه
انا :هههه ده انا هزعل اوي كده لو مت تصدق ياض لو حصل هقرف امك بجد مش بعيد اجيلك افشخك في طربتك ههههههههه
جميكا :لا ياعم مش شارب دلوقتي في الفرح بقي بس مش هنتقل لما نوصل بالسلامه بقي وبعدها نتدرمغ براحتنا
انا :لهو انتا فاكرك هتقعدو معايا ولي اي انا (متقمص شخصية احمد ادم)انا داخل ع منعطف تاريخي يعني طرقونا بقي مش معني انكم خلاص متجوزين تقرفوني في ليله زي دي
شكشك :ههههههههه طب خلاص بدل ما تنقط مننا يابني اهدي المهم ترفع راس شلتنا يا زعيم
انا :لا انا مجهز نفسي ومجهز عربية اسعاف عشان هتموت مني النهارده
جميكا :ههههههه صح صح اما نشوف ياقطه يلا بينا عشان منتأخرش ع الفرح
انا :يلا بينا
(في مشهد اخر قبل الفرح في اوضة جني )
روما :انا مش مصدقة بجد انكم هتتجوزو خلاص يابنتي حاسة اني بحلم
جني :هههههه لا يختي مش بتحلمي صدقي خلاص هنتجوز وهقرفكم
انجي :ههههه انا الي خايفه منو الواد جميكا يجيبهملنا مصطولين طين ههههه بجد ده لو وصلو اصلا
جني :ساعتها هفشخهولك ياأنجي
روما :ههههههه يا بايرة اتقلي عليه ياماما عشان ميسوقهاش عليكي
جني :لا خلي يسوقها براحتو بقي ملكيش في
ههههه ومحن بنات وتاتو هات وحاجة ذريبيح خالص المهم فكنا بقي خلصو ورحنا القاعة في فندق ميلووووكي وهناك كانت هناك wwe بتعرض مباشر طبعا الافراح هناك بتبدا من الساعة10 اي الفرح بعد العرض ما يخلص وكانت مفجأة بالنسبالي لان ساعتها مكنتش مصدق بعد شو الدخله وكده لقيت ستفاني مكمان وتريل اتش وسيث رولينز وفين بالور ورومان رينز ونخبه من المصارعين جاين يحيوني بقي طبعا لاني من اشد المعجبين بيهم وكنت احد من عالج المصارعين نفسيا لاني كنت كسب شهره هناك وكده المهم بقي
(اثناء رقصة السلو الاولي)
جني :بقي عاملي الفرح هنا عشان تحضر العرض بتاع المصارعه ده مباشر ها
انا :ياماما انا لاجئ هنا لاسباب عاديه مهنتي وشغف المتابعة للمصارعة واديكي شايفة الترحيب واد اي الناس متواضعة جدا جدا
جني :صح صح بس انتا يعني مقولتليش انتا مالك عينك حمره كده ليييي رد
انا :ولعت جب حسيت اني ماشي اني طاير حاسس اني عالي فووووق هههه عادي شربت شويه عادي يابت
جني :ولاااااا انتا مش وعدتني انك مش هتشرب النهارده
انا :لا انا وعدتك اني مش هشرب كتير لحد ما اروح هو ده الي وعدتك بي صح ولي لا
جني :اااااه طيب لو هبلت بس هفشخك تمام
انا :طااايب بلاش هبل يعني ولا اشكشك جميكا
وشغلنا مهرجان بنت الجيران ولي هيقولي بقي في امريكا ومهرجانات اه عادي مش مهم والناس عجبها ونزلت ترقص معانا وبعدها شغلو انجلش والناس بدأت ترقص ديسكو دانس واحنا قعدنا شويه وبعدها رحنا بريك اتغدينا وبعدها نزلنا تاني القاعة رقصنا شويه وبعدها خلصنا الفرح وطلعنا نتمشي شويه بالعربيات ورجعنا ع السويت الي كنت حاجزو في الفندق عشان نقضي ليلة ولا الف ليله وليله
(في السويت انا وجني)
انا :يااااااااه يابت سويت حلو والسرير احلا واحلا
جنى :ههههههه يااااه يامادو انا مش مصدقه اني خلاص بقي مراتك
انا :لا ياختي صدقي منتيش متجوزه مو صلاح
جني :هههههههه وانتا تطول يامتخلف اصلا
انا :لا مش هنقضيها رغي انجزي اقولك انا تيجي نلعب احي ولي نخليها عروسه وعريس
جني :هههههه لا ياحبيبي انا هاخد دش
انا : (جريت وحضنتها من ضهرها )لا الدش ده هناخدو سوي بعد المعركه يابطه انا بقالي سنين ملمستش واحده يعني هفشخك ياقلبي
جني :ياض استني بس طب استحمي واجيلك طيب
انا :لا يلا بقي يابطه يلااااا (وشديتها جنب السرير وبدأت اقلعها الفستان وقلعتها لحد ما خلتها ملط قدامي) احااااااااا اي ده قلبي اه قلبي لا مش مصدق،اي يابت الجمال ده (تخيل كده ان قدامك جسم بلون بياض الثلج واحاااا ع الجمال انا قلعت هدومي في ثواني )
دقت ساعة العمل
جني :ههههه اهدي هتعمل اي بس
انا :دقت ساعت الزعف دقت ساعت الانتصاااااار
هجمت ع جني والي كانت قعدت ع السرير ودوبنا في احلا بوسه دامت ل5 دقائق وفيهم طفعيص في كل حتة في جسمها بزازها المرمر دول ولا الخدود الالماظ دول
وطبعا انتو عمالين تقولولي اخلص يأوفر وبتشتمو بقي بس معلش انا بحاول اوصلكم الجمال الي كان قدامي ده
نرجع للقصه بدات انزل بأيدي ع كسها وادعكو وبعدها نزلت الحسو وامصو
جني :اااااااااه يا مادو اممممم براحة امممم
انا :وانا لسه عملت حاجة ده مجرد تسخين بس لسه الماتش ده غير الاكسترا تايم
جني :انتا مأجر ملعب وبتلعب ماتش ولي اي ياعم ااااه امممم
فضلت الحس لجني كسها شويه لحد ما ساحت خاااالص رحت عادل نفسي وبليت زبري وحطيتو ع باب كسها
انا :استعدي بقي للأقتحام هو بيوجع بس في الاول بس بعدين بيبقي حلو وممتع
جني :طب براحة وحياتي ها براحة خالص
رحت مدخل زبري لحد ما الراس بس دخلت كانت جني بتتوجع شويه رحت مكمل ودخلتو كلو ونزل ددمم البكر وكده طبعا فضلت جني تتوجع وتصوت انا مرضيتش اطول وطلعت زبري واختها ع الحمام ومليت البانيو مايه دافيه وقعدتها فيها عشان تستريح وانا غسلت زبري وطلعت لبست البوكسر وولعت سيجاره وطلبت من الروم سيرفس العشا كانت جني طلعت
جني :انا اسفة ياحبيبي بس
انا :بس هبل ياماما هو مش بيدك ياحبيبي هتتعوض نستعشي بس وهنيكك للصبح
جني :هههه في حد يقول لمراتو هنيكك ها ياوسخ انتا
انا :طب ماشي شكلي كده هفشخك دلوقتي
المهم فضلنا نهزر ع ما جي العشا واكلنا ونمنا طبعا الكل كان مستني المشهد الجنسي بس انا مرديتش اضغط عليها عشان،متتعقدش لسه مفتوحة وكده لازم تاخد راحه شويه عشان متكرهش الجنس وبس المهم،صحينا بدري ع رزع الباب قومت افتح وانا عارف مين البردين الي بيخبطو
الشله :صبح صبح ياعرييييس
جميكا :وعريسنا حلو اااه ونعما حلو،
روما :طمنينا يابطه عملتي اي
شكشك : بس ياماما دي جملتي انا الي المفروض اقولها
انا :خلاص جرستو امي في كسم الفندق استني شويه (وقفلت الباب في وشهم )
جني قومي البسي ياحبي الشله الوسخه بره
جني : (لسه بتفوق)احا اي الي جابهم ع الصبح كده
انا :معلش معندهمش ددمم قومي اخلصي مش هيبطلو رزع ع الباب
المهم قامت جني اخدت هدومها،ودخلت الحمام تغير وتاخد دش وانا لبست بنطلون وتيشرت وفتحتلهم ودخلتهم وغتاته لا توصف
شكشك :يا عروسه في العروسه ياعم
روما :وانتا مالك بالعروسه العريس اهو الي يخصك العروسه تخصنا احنا
انا :عاااااقله شكلي كده هفشخكم انتو اي الي جابكم ع الصبح كده يابردين اي مفيش كسم ددمم
جميكا :يااااعم في بنات قاعده اقولك اعمل ذي مترجم الافلام يعني لما تشتم قول تبالك هههه
انا :ياخي تبا لك ياخي تابين لك ياخي كسمك بجد قوم غور
شكشك :ههههههههههه احاااااا اوووووووبا العروسه اهيييي وووووه اي الجمال ده
جني :بس ياهبل عشان مادو ميفشخكش
انجي :هههههه ايوه ياعروستنا تعالو نرغي احنا بعيد عن المتخلفين دول تعالي
انا :احااااااا قومو غورو انا عايز افرح شويه بقي يارخمين انتو
جميكا :طب نفطر سوه وهنغور حاضر
انا :احاااااااااااااااااااااااااااااااا
ونهايت الجزء الخامس
تابعوني عشان ليه الي جاي احلا
⬇توقيع⬇
❤المجنووووون
♠Ⓜ🅰
(الجزء السادس)
(اي الي بيحصل)
اولا بعتذر عن التأخير جدا ده كان بسبب الشغل وورق الجيش معلش
ثانيا بحب اشكر الناس الي بتسأل عليا او عن القصه اه عب قصه ع قد حالي لكن اهو
المهم نبدا الجذء الجديد
(مع البدايه)
انا :احاااااااااا انتو لسه ناوينلي ع قعاد احا قوم غور انتا وهو من هنا يلا
شكشك :اي ياض قلت الذوق الي انتا فيها دي المفروض تقولنا اقعدو افطرو اتغدو اتعشو احا
جميكا :ياعم انتا بتكلم في مين ده مفيش ذوق اصلا ياعم
انا :جني الرشاش من جوه يابت
جميكا :احا رشاش اقعد ساكت ياعم هنفطر سوي ونخلع و**** ماهنخلع غير بكده
انا : هخخخخخخخخخخخخخخخ
تصدق انا اقتنعت جني شوية زباله للبشوات هنا
شكشك :تصدق احلا غدوه دي ولو رشت دبان عليه يكون احلا
انا :باااااااضنيييييي احا انا الي همشي من هنا ياعم غورو كده اوعي
(قومت دخلت اوضتي جبت السجاير وطلعت للشله ورشيت رشه حلوه وقعدنا فطرتهم وطفحتهم )
انا :مش طفحطو مستنين اي يلا اخلعو ولي تحبو نعملكو مساج
شكشك :تصدق فكره انا فعلا عايز مساج ضهري واجعني
جميكا :وانا زبي واجعني تعالي اعملي مساج في
انا : (بخلع الحزام) عايزين مساج صح
جميكا : احم احم طب مش يلا احنا بقي نسيب العرسان ولي اي
انا : يلااااااا احا غورو يلا بضاني مش مستحملاكو
(خرجو اخيرا وطبعا بعد ما خلصت جني تنضيف اختها الاوضي ويلللاا)
انا : تعالي نلعب احيييي يابت
جني :ههههههه يلا بينا
(قلعنا هدومنا وقعدنا ع السرير)
انا : بصي انا هغمض عيني و هفتحها المكان الي هلاقيني باصص في ابوسو
جني : ماشي
انا : ( غمضت وفتحت) خدك مووه
جني :ههههههه تاني تاني
انا : ( غمضت وفتحت) بوقك امووووه
جني : هههه تاني
انا : (غمضت وفتحت) بزك
جني : لا( بتحط ايدها ع بزازها ) لا ياسافل لااااااا امممممم
وفضلت ابوس وامص في بزازها شويه وادعك في البز التاني عشان اهيجها
واسيب ده وامسك في ده واحلا حلامات الواحد بيدوقها اححححح انا فعلا مكنتش بشوف ستات قبل كده وفضلت ناااازل لحااااد ماصولت لكسها لحس واول حاجه مسكتها زنبورها ودي الركيزه والمكان الي تسيح منو اي ست فضلت امصو والحس في والبت سااااايحااااا
جني : امممممممممممممم ااااااااه اه كمان اه خلاص هجيب اممم اه
كل ده وانا مش سايب كسها لحس لحد ما جابت ع وشي وغرقتني بعسلها الي طعمو اححح حاجه كده فله فله المهم بليت زبري بريقي ورشقتو فيها
انا : بصي برااااحة اهو عشان ميوجعكيش اهو
جني :اااااااه اااه لا واجعني اوي براحه احححح ااااه ياحبيبي براحه ااااه
كنت بنيك براحه خاااالص كنت منيمها ع ضهرها وانا ع ركبي بدخلو فيها وضع ممتع ع فكره وبدات اسرع شويه في النيك
جني : امممممم اه ااااه يااااه كمان اه( بدات تهيج اكتر وتخش في المود)
ااااااااه امممممممممم كمان سرع كمان اححح
انا : ااااه اهو هوسع اهلك النهارده اااه ياجذمه ده بسببك كنت بقول للنيك لا وحان الان موعد الانتقام والتعويض
جني : احااا انتا منكتش حد من زمان وانا اقول بقالك نص ساعة بتنيك فيا اححححححححح اه لا لا لا اااااااه براحه طايب انتقم براحه اااااااه
انا :لا ده انا هخلي كسك ده نفق ومنغير ولا حاجه طبيعي اهو احححح ياااااه يابت انتي اخيرا بقيتي ليا اخيرا عايشها حلال وبنيك اجمل البنات ياااااه احا انا فاااجر نيك
جني : ااااااه ااااااه اممممممم هجيب اااه هجيييب اممممم
انا : ( وانا كنت خلاص ع اخري بقالي ساعة الي ربع بنيك وخلاص هجيب)
هجيب انا كمان اهووو ااااه
جني : احححححححح انا كمان اهوو امممممممم
جبنا مع بعض وكانت متعه لا توصف احا بقالي كتير مبنكش وامبارح دخلتي ومنكتش بس خلاص اهو احلا نيكه فعلا كل تأخيره وفيها نيكه ممتعه المتعه
المهم خلصنا وشويه ووصل الغدا اتغدينا واتصلت بالشله البارده ونزلنا نلف شويه
رحنا كازينو كده وسهرنا السهره الحلوه
(في الكازينو)
انا :فاكر يلا ايام الكحرته لما كنا بنروح بالعربيه ع البحر ونزاول في الناس الي رايحه والي جايه
شكشك : احااااا انا مش هنسا اليوم الي كسرت ع الراجل بالعربيه وطلع يجري ورانا وشغلنا الطريق نيد فو سبيد
جميكا : احااااا ع ده يوم وساعتها مادو قعد يهدي في سرعته ويجي جنب الراجل يكسر عليه تاني ويجري احاااااا كسم البرود
انا : وفي الاخر قومنا لبسناه في عربيه كت لسه بتركن وجرينا وشبطو هما الاتنين في بعض ههههههههه احا
روما : عيال مفتريه انا لسه فاكره اليوم الي اتعاركتو مع شله العيال الي ع البحر عشان كنت انا معاكو وقالولكو سيبو النعجه ياخرفان هههههههه
انا : طب انتي مبسوطه عشان ضربناهم ولي عشان اتقالك عليكي نعجه واحنا خرفان
روما : لا عشان
الجرسون: معلش هقاطعكو بس في واحد بيسأل عليك بره
انا : احا مين ده الي بيسأل عليا ثواني اجماعه وجي......... احااااا انتا تاني ......
وبكده ننهي الجزء السادس
مستني تعليقاتكم ع الجزء ده والهبد لسه مخلصش تابعوني عشان تعرفو الي جي
⬇توقيع⬇
❤المجنووووون
Ⓜ🅰♠
(الجزء السابع)
(بيج احااااا)
انا: احا انتا تاني كسم بضانك ياعم
شخص:مش لازم افجأك ياصديقي
انا: واحشني ياعرص انتا كسمك ابوجي بس
بوجي: حبيبي يسطا انتا عارف بقي موهبه
انا: كسم اهلك طب شوف انتا اي دنيتك معايا بس شويه شغل جوه وهبقي اجيلك
بوجي: ياعم انتا مستخسر تعرفني ع علتك قول بس متعاملنيش كده
انا: ياعم مش القصد بس بص طب تعالي خلاص هعرفك بيهم مكنتش عاشق كسمك في الضلمه وحبلتك وخليت بيك
بوجي: ياعم خش بقي متفضلش ترغي
انا: كسم برود كسمك
(دخلنا الكافيه تاني)
انا: اعرفكم ياشله با بوجي العرص بامتياز
بوجي: من زوق الي خلفوك ياض
انا: ده شكشك ياعم وده جميكا ودي انجي ودي روما دول كولهم اخواتي ودي بقي جني مراتي مرات اخوك ياض ها
بوجي: اهلا ياجماعه اتشرفنا
شكشك: اقد ياعم اقعد تشرب اي انجز مش وقت كسم تكاليف انجز
جميكا: ياعم وانتا لسه هتسأل متر واحد بيوميرا هنا
بوجي: ملوش لزوم وياجماعه
كلنا في نفس واحد: متخلص مش هنتحايل عليك اطفح من سكات
انا: ياعم اخلص بقي انتا بقيت من شلتنا خلاص يعني اتعود بلاش تكاليف لا تتهزق ماشي
(احم احم عدت فتره من الزمن كده ممله بين الشغل والحياة العاديه جميكا اقترح ع مديرو انو يفتح فرع للعياده بتاعتو تاني ووافق وفضل قاعد معانا وشكشك راح مع جميكا كمان وانجي معاهم وبوجي قرب مننا جدا وكانت فتره عاديه الي ان)
جني: انا جايه اهو يارخم في السكه
انا: هو انتي معليكيش غير كسم الكلمه دي من 5ساعات ساعة بتصحي وبعدين ساعة بتفوقي ويعدين ساعة
بتفطري وبتشربي النسكافيه وبعدين ساعة بتلبسي وتتشيكي
وساعة بتيجي هخخخخخخخخخخخخ احا لي
جني: خلصت ولي لسه
انا: بضاني يابت الجزمه انجزي
جني: طب خلاص انا قربت اهو اسكت بقي واقفل
انا: لا خليكي معايا شويه انا قاعد زهقان اصلا استني معايا ع الخط شويه ونبي
جني:حاضر يا.........اااااااااااااااه
انا: جني جننننننني اي الي حصل الو الوووووووووووو.....
احا فجأة كل الدنيا اسودت في وشي ومبقتش فاهم اي حاجه وطلعت اجري ع تحت ركبت العربيه وعن طريق الموبايل
بشوف اخر مكان ليها عشان اوصلها ووصلت لقيت عربيااات كتير مقلوبه احا اي ده
انا: ياعم انتا استني كانت في عربيه فيها بنت مقلبظه شويه وبيضه وشعرها اصفر
شخص: ايوه بيتهيقلي اخدوها ع مستشفي ....
انا: تمام شكرا
وطيران ع المستشفي عايز اشوفها واطمن عليها كنت ذي الي مش عايش جسم بس الي بيتحرك بس المخ والقلب واقفين ومش مستوعبين خالص الي حصل ده
ولي اصلا حصل وازاي حصل
رحت ع الاستقبال وبجمع افكاري وباخد نفسي شويه
انا: في حاله جايه من حادثه ع طريق.... ومواصفاتها....
شخص:اه موجوده في العنايه المركزه
جريت ع هناك عشان اشوفها واطمن عليها وبدعي انها تبقي كويسه كنت مش شايف قدامي وبطوح وبقع في كل مكان
وصلت العناية وبصيت لقيت جني نايمه ع السرير ووشها متخربش سنه كده جروح بسيطه ومتركبلها اجهزة كتير
(بعد ساعة انتظار)
انا: خير يادوكتور طمني عليها هي حالتها اي اه انا ابقي جوزها
الدكتور: خير خير متقلقش بس هي مجهده بسبب الخادثه والحمل و...
انا: احااااا حمل هي حامل
الدكتور: اي احا دي وبعدين ازاي متعرفش هي مقالتلقش دي بقالها اسبوعين
انا: تمام تمام طب طمني ع حالتها هي والي في بطنها
الدكتور: زي ما قولتلك هي كويسه بس احنا كنت شاكين في حاجه بس مش هنعرف اذا كانت صح ولي لا الا لما تفوق
انا: ذي اي انجز
الدكتور: ان يكون عندها فقدان نسبي في الذاكره لانها مشوشه شويه ولما صحيت في نص الجراحه قعدت تتمتم بكلام مش مفهوم وقالت شويه اسماء هي مش هتسيبهم فاريد ونبيل وكريم وسامر
انا: احا لا ده حاجه من زمان كده مشاكل عائليه كده المهم بس الاحتمال في كده يكون قد اي
الدكتور: بنسبة 60% كده فقدان نسبي والباقي هو نسبة نجاتها من الموضوع ده
وسابني ومشي وانا عمال اشخر واسب احاااااااا لي بس كده انا مش مكتوب لام الي جابوني اني اعيش تمام شويه من غير مشاكل ولا تعب ااااااه يااحاااااااا ع الفشخ ده هخخخخخ طب فكر بس هتعامل ازاي انا مش قادر انا هتصل بالشله لازم يجو
واتصلت بيهم يجولي بسرعه وجملي وشرحتلهم الموضوع
شكشك: انا شايف انو برضو مش لازم نسيبها هنا احنا ناخدها البيت احسن ليها
جميكا: ياعم افهم بقي خلاص الخطر انشاء **** يروح وتبقي بخير اهدي بس مش كده
بوجي: مادو بص الحل الوحيد فعلا تاخدها ع البيت عشان ترتاح وهنا ذي البيت بس كمان في البيت اءمن ليها احنا لسه منعرفش الي عمل الموضوع ده ولي كان عايز اي ولي ممكن يجي هنا يشوف اذا كانت عايشه ولي يعني هنا مش امان
انا: باااااااس بقي انا مش قادر خلاص انا اي الي خلاني احيبكم بس انا عارف كل ده وانتو بتفكروني بي اخاااا انا بحاول انسا لاجل يخف التوتر شويه
انجي: اهدي بس كده وتعالي كده يابني انتا اقعد كلك لقمه انتا مكلتش من الصبح حاجه
انا: لا واكل ولا شارب غير لما اطمن عليها
روما: مادو طب معلش عشان خاطري وبعدين عشان تقدر تكمل وتعرف تتحرك ياعم ونبي
انا: قولت لا يبقي لا مش واكل
الدكتور: خلاص هي فاقت بس للاسف شكنا طلع في محلو الحاله جالها فقدان نسبي للزاكره
انا: احااااااااااااااااااااااااااا لا بقي لي بس كده **** لييييي(وبضرب في الحيط بأيدي وبكل عصبيه )
شكشك: بس ياعم وحد ****(وبيمسكني يهدين)
جميكا: طب معلش الفقدان ده يادكتور نتعامل معاه ازاي وهو اصلا الفقدان ده انا مش عارف هو اي
الدكتور: اه بص هي مش فاكره اي حاجه غير ال5 سنين الي فاتو قبل كده مش فاكره حاجه والتعامل معاها بقي هيكون انكم تفكروها بازمان واحده واحده متحاولوش تتكو عليها ولي تديقوها خالص نفهوم كده بعد ازنك
جميكا: شكرا اتفضل
بوجي: احا بقي و**** لو اعرف مين عمل كده هفشخ كسمو
طبعا انا كنت منهار ومن قلت الاكل هبطت شويه وتعبت مكنتش قادر اقف
جميكا وشكشك خلصو اجراءات الخروج وكده واخدنا جني ع البيت وانا من تعبي نمت قتيل في العربيه ولما وصلنا شالوني وودوني اوضتي وفضلم قاعدين تحت اما البنات فا اخدو جني ع اوضة ******* في شقتي الجديده وغيرولها ونيموها وفضلم جنبها
(الصبح)
جني: اه انا فين اي ده اي الي جابني هنا انتو مين....
انجي: حمدلله بسلامة ياحبيبتي
جني: انتي مين اصلا وانا اعرفك مين الي جابني هنا
انجي: نعم جني انا انجي اختك يابت انتي مش فكراني ولي اي
جني: انا مش فاكره طب اي الي حصل
روما: احا انتي مش فاكره اي حاجه حتي الحادثة
جني: حادثة اي اااااه دماغي انا مش فاهمه حاجه ااااااه(اغمي عليها تاني)
انجي: جني جنييييييي رومااا اتصل بالدكتور حالا انا هروح انادي الباقين
روما: حاضر حاضر هخخخخخخخححح بيج احا مبيردش لي.........
اتمني الجزء ينال اعجايكم ولي ون فيهوش جنس بس معلش مهم لتسلسل بدايه لاحداث جديده انتظرو الي جي افشخ
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
(الجزء الثامن)
(المصايب)
روما :احاااا مبيردش لي ده احا بقي رد رد هخخخخخ احا انجزززز...الو اسعاف بسرعه العنوان ......
انجي :اهدي اهدي انشاء **** خير اهدي انا هروح اصحي مادو
روما :لا بلاش بدل ما يحصلو حاجه هو راخر صحي جميكا وشكشك بس انجزي ع ما اغير
انجي :جميكا شكشك اصحو بسرعه تعالو عايزاكم
شكشك :اي في اي حصل حاجه
انجي : انجز بس تعالي هقولك
جميكا :تعالي ياعم..... اي في اي يابنتي
انجي :روما صحيت مش عارفه لا نفسها ولي احنا واغمي عليها
شكشك :احاااا طب كلمو اسعاف
انجي : جاين في السكه اهم متقلقش
(وبعد ساعه كانت الاسعاف جت وراحو كلهم المستشفي كل ده وروما مصحيتش وانا كنت في شبه غيبوبه من الصدمه الي كنت فيها ان روحي ومراتي بتروح مني لا وكمان ابني الي لسه جي في السكه وولا الافلام الهندي جدا بقي المهم بعد الكشف وكده الدكتور طلعلهم)
شكشك :خير يادكتور
الدكتور : الاول بس جوزها فين
جميكا :هو بس مسافر شغل وميعرفش ومرديناش نقلقو قبل ما نفهم في اي في اي يادكتور قلقتني
الدكتور :الحاله جايلها فقدان في الذاكره وتعرضت لصدمه بس لي انا مستني منكم الاجابه عشان اعرف السبب
روما : هي صحيت فا احنا كنا بنفكرها بنفسها وبينا وفجأة بدأت تتكهرب كده ومش فهما اي الي حصل واغمي عليها
الدكتور :اه عشان كده طايب الحاله متشوشه والتذكير المفاجئ ده خلاها مشوشه اكتر وعقلها مش مستوعب واغمي عليها
انجي : ايوه يا دكتور طب نعمل اي طب وهي هتبقي كويسه ولي لا ولما تفوق نعمل اي
الدكتور :هتتعاملو معاها بطبيعيه جدا وهي هتفتكر مع الوقت لان الحاله عندها ذي مثلا كدمه لازم نسيبها ومع الوقت بتروح صح وانتو متفكروهاش بحاجه واي كلام تقولو تخدوها ع قد عقلها لحد ما تفتكر لوحدها وهي الحاله حاليا مستقره متقلقوش وهتفوق بس هتستني بس نعملها فحص وتخرج معاكم
شكشك : تمام الف شكر يا دكتور
جميكا : اي ده مادو بيرنلي احا اقولو اي ده
روما : اتو هكلمو انا... الو اي يامادو لا مفيش احنا بخير بس احنا اخدنا جني المستشفي لان الدكتور طلب مننا نجيبها النهارده عشان بعملها كشف تاني عشان يطمن ان الحاله استقرت اه اه تمام شويه وجين كلنا متقلقش وهقولك الي حصل متقلقش يلا سلام......محدش يقولو حاجه دلوقتي لما يهدي نبقي نقولو
(وروحو وانا طبعا مش ح****م عايز افهم وهما كل الي عليهم مفيش حاجه هي تمام
بس انا مش مقتنع الصراحه وحاسس انهم مخبين عليا حاجه)
انا : شكشك ياصحبي هتقولي في اي ولي اضربك انجز(وماسك عصاية هوكي)
شكشك : ياعم مفيش وسيب كسم العصاية بقي وبطل هبل
انا : طب انجز قولي اي الي حصل في المستشفي وبجد
شكشك : ياعم ما احنا قولنالك بص روح اسأل حد غيري
(يخربيت كسم الخرا محدش بيرد ع الي جابوني ولا هي تمام وهي كويسه وبس احا انا عارف انهم مخبين عليا حاجه بس اي هي)
انا :بقول اي سيبوني معاها شويه ياجماعة
روما : حاضر بس بص تعالي هقولك حاجه
انا : ايوه انا مستني بقي اسمع منك اي الي حصل في المستشفي وحالة جني اي
روما : بص ياحج من الاخر كده هي عندها فقدان في الزاكره ومش فكرانا وعشان منأذيهاش مش لازم نقولها او نفكرها بحاجه دلوقتي خالص الا لما تجمع شويه هي وتفتكر بنفسها
انا : تمام وبالنسبه للحمل متكلمش في
روما : ياحبيبي بص كل شئ بين ايادي **** وملناش فيها دخل والدكتور طمنا انو مش هيكون في خطر لا عليها ولا ع الي في بطنها
انا : ماشي انا هخش اقعد معاها شويه.......اي ياقلبي بس قلقتيني عليكي ياجذمه ونبي فوقي بس وانا هاجيبلك كل الي نفسك في طب اي حاجه ياستي بس فوقي
جني : انا فين اي ده انتا مين انا اي الي جابني هنا
انا : اهدي ياجني اهدي انتي في بيتك ياحبيبتي
جني : طب ولما ده بيتي انتا مين وبتعمل اي في بيتي
انا : انا جوزك ياروحي
جني : انا مش فاهمه حاجه ولا فاكره حاجه ولا حتي نفسي لي ولا فاكره انك جوزي طب لي
انا : اهدي بس عشان انتي حامل اهدييي وهفهمك انتي بس مجهده وتعبانه شويه والدكتور طمني انك هتفتكري كل حاجه مع الوقت لوحدك بس واحده واحده ياجني عشان متتعابيش تاني
جني : ماشي ياحبيبي
انا : لوحي يالوحي
(في مشهد اخر)
جميكا : اوعي بقي الفستان المكشكش الاسود بقي
انحي : عشانك يامتخلف
جميكا : انا متخلف ده انا هخرمك ياجذمه دلوقتي تعالي (وقام يجري وراها)
انجي : لااااا سيبني اوعيي لا لا اااااه لااا
جميكا : استسلمي يابنت انتي واتي بوسه بقي امممم(وبدأ يبوسها)
(وقبل ما اكمل القصه كانت احداثها قبل كورونا بقي يعني بوس واحضن براحتك)
انجي : اممممممم طب بوراحه وانا هطير ياعم انتا براحه بقي
جميكا : تعالي (وسحبها ع السرير وقلعها وبدء يبوسها ويحسس في كل مكان في جسمها)
وكسم احساس بقي ومحن انا مليش في انا بقي بس قشطا
(وكمل جميكا تسخين فيها بوس وتحسيس ولحس في كل مكان فيها عشان يوصلها لاعلي درجات حياحنها ومحنها وبعد كده)
جميكا : تعالي مصي عنتر شويه يابت
انجي : اتو بس وملكش في ده حبيبي امممممممم ياحبيبي ياعنتوري بحبك اوي ياعنتوري انتا والمتخلف صاحبك
جميكا : طب بوراحه لحسن يشتمك يابت
انجي : امممممم ايوه بقي انا بحب ام عروقو دي مستفزه
(بصراحه كده انا هنهي المشهد ع كده وهكملو الجزء الجي مع مشهد جنسي اخر بس انا لسه ما نهتش)
(وبعد مرور شهر)
انا : اي يا جني مبسوطه ياروحي اخيرا بدأتي تخفي وتفتكري اهو
جني : ايوه يا مادو اخيرا ياروحي ده انا كنت هتجن اصلا اني مش فاهمه في اي
انا : اهو بقي طب ثواني ياروحي هرد ع الفون وجيلك استني......الو
شخص : اهلا يا سوبر هيرو
انا : ايوه مين بردو انا عارف انا مين انتا بقي مين
شخص : هههههههه اخص مش عارفني ياض طب مش عيب طايب لا بجد تستحق الي هيحصلك
انا : استني كده هسمعك صوت القط...
شخص : انا الي كنت هقتل جني بس معرفش ازاي جت سليمه
انا : لا بجد طب وايوه عايز اي اجي اضربك بقي وانتقم وكده لا فاكس معلش وقت تاني لا و**** مش هينفع ياجدع كلو في وقتو
شخص : طب بص بقي انا من الاخر كده زي ما اذيتها هأذيك وهكسرلك عضمك دلوقتي استني بقي
انا : طيزك حمرا تيييييت....يلا يا روحي
جني : في حاجع ياحبيبي مين الي كان بيكلمك شكلو ضايقك
انا : وانتي فاكره نفسك عشان تفتكري حد امشي ياحجه ونبي من سكات
جني : ماشي يارزل
انا : اركبي يادزمه هانم
جني :اهو يلا انجز ياسواق هههه
انا : مش حلوه......ااااه
جني : مادووووووووووووو........
.....
ودي نهاية الجزء التامن ارجو يكون عجبكم وتابعوني الي جي افشخ
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
(الجزء التاسع)
(دربكه)
في الجزء الي فات وقفت في مشهد صعب الصراحه والكل كان عايز يعرف اي الي حصلي طب تمام الي حصل ان شخص بعت ناس ضربوني ولولا الناس كنت موت فعلا واتنقلت ع المستشفي وخير انا بقيت كويس يعني هي يادوب شويه كدمات وبس يلا بقي نبدا الجزء من المشهد ده
جني : انتا يلا مش هتهمد غير لما تموت يعني واكيد الفون الي جالك في المستشفي ده لي علاقه بالي حصلك
روما : ايه انتا مين الي كان بيتصل بيك ده وعايز منك اي يامادو
انا : طب ما انا بقالي كسم ساعة بقول معرفوش ولي هو عايز اي بس ملحوقه هو الي وره مصايب كتير من مصايبي وحادثت جني كمان ولو عرفتو هفتح عليه جهنم
جميكا : بالعقل يسطا بس مش اكتر ات النمره وانا هشوف اي دنيتها
انا : كسم تفاهتك ياعم رقم برايفت وانا ايدي مش في طيزي يعني عشان تفوتني حاجه شبه كده اهدي كده واتقل انا هعرف اتصرف المهم بس كده خرجوني من كسم المستشفي مش بايت هنا انا
شكشك : ياعم روق انا هروح اخلص الاجراءات واجيلك اهدي وهتخرج
المشهد ده بعد رجوعنا للبيت
شكشك : ولا انتا ياض بابيض انتا واحشني ياعم
روما : ايوه اعملك اي يعني
شكشك : ما تجيب بوسه مشبك ياض
روما : هههه لا دمك خفيف ابقي خدها من بتاعت الاستقبال يارمرام
شكشك : طب بالذمه في افتك.منك تعالي بقي يابت يخربيت قمصتك مكانتش بصه يابت انا ببص كده عليها عشان اقدر الوتكه الي انا متجوزها
روما : لا بجد طب ماشي ويعدين برضو عايز مني اي
شكشك : اتي بوسه بقي
روما : لا لااااا يارخم ابعد بقي اوع..امممممم
شكشك : تعالي بقي متبقيش رخمه كده تعالي نعمل مسمار حلو كده
روما : لا ده انتا هيجان ع الاخر شكلها هيجتك.طب ومرزعتهاش هي المسمار ليه
شكشك : لا ده انتي حقوده وبرده خلاص انا رايح اتخمد تصبحي ع خير
روما : يلا وانتا بخير يارمرام
نرجع بقي للمشهد الاساسي
غيرت هدومي وريحت شويه وبعد ساعة كده خرجت البلكونه مع كوبايه قهوة بقي بلاك مع سيجاره ولقيت الفون رن
انا : و**** كنت مستنيك اي ياعم مش تطمن حتي ازاي كنت موت ولي لسه
شخص : بص ايا كان انا عارف الشخص الي عمل فيك كل ده وانا ابقي شريكه بس هو غدر بيا وانا عايزه انتقم منو
انا : قديمه العب غيرها انجز وات الي عندك
شخص : بص من غير لف ولا دوران انا سمعت الي حصل بينك وبينو وانا حاليا محتاجاك معايا وعارفه انك عايز تجيب حقك
انا : اي اثبات انك مش تبعو ودي لعبه من العابو عشان يجيب رجلي
شخص : طايب الشخص ده اسمو مايكل مجدي وانا سلوي كنت شريكتو وهو باعني يعني العدو واحد
انا : وطبعا انتي عندك خطه صح ومخططه ودارسه قوليلي اي هي
سلوي : بص انتا عندك مصحه نفسيه في مصر وفيها شخص اسمو احمد وهبه ده برضو من الي عايزين ينتقمو من مايكل لانو حبسو هناك
انا : اه تمام ماشي اي بقي الخطة ننجز عشان انا السيجاره خلصه وعايز اروح انام
سلوي : طايب عايزة منك بس ان لما مايكل يجي يتحبس عندك ميخرجش للابد دي هي الخطه واهو عندك انتقم منو زي ما تحب
انا : والشخص التاني الي هناك احمد اي ده
سلوي : اه لا ده هما عايزين حاليا يخرجو هو وشخص اسمو معتز عشان يقتلو
انا : تمام بصي اديني يوم واكون في مصر عشان محتاج امخمخ شويه
سلوي : تمام سلام
(احااااا اي الخيال العلمي الي حصل ده ومعلش الاسم ده مش غريب عليا هو لو الي في بالي يبقي استحاله يبقي هو وازاي اصلا هي عارفه التفاصيل دي احاااا بص هو خيال علمي فعلا بس ماشي تعالي بقي نلعبها صح )
انا : الووو اي يا صلاح بص وفي الانجاز عايزك في حوار انا هنزل مصر بعد بكره اكون صفيت الدنيا هنا ورستأت حالي وهتابع معاك فون لحد ما نخلص
صلاح : رقبتي يسطا انتا خيرك سابق
انا : ده العشم برضو النسبه في كويسه بص بقي في شخص هبعتهولك في المستشفي هتتعامل معاه اكنو انا تمام وهفهم الي هناك الدنيا يعني من دلوقتي انتا دكتور مادو تمام
صلاح : مش فاهم لي برضو وضحلي عشان اكون معك ع الخط
انا : بص ده حوار كبير ومش هعرف احكي دلوقتي المهم اعمل ذي ما قولتلك واي حد يزور المريض الي اسمو احمد وهبه تقولي كل التفاصيل بالظبط راقبلي كل الي بيحصل وفي واحده اسمها سلوي هي دي برضو الي عايزك تتابع معاها فون واي طلب تطلبو تنفزو بالحرف تمام لحد ما اجيلك
صلاح : علم وينفز مطلوب مني اي حاجه تاني
انا : لا تمام بقي انتا يلا سلام
(كده عظمه اوي نتقل ونستني بقي السناره تغمز)
(بعد يومين رجعت مصر والي حصل في اليومين دول كنت صفيت كل الشغل الي معايا في امريكا والعياده اتباعت وخلاص
كده مفيهاش سفر تاني هرجع بلدي اولي بيا وكمان صلاح اتصل بيا مرتين مره عشان يعرفني حوار معتز وكان الحوار ان احمد ومعتز خوات احا يعني الاشتغالي من مين معرفش انا كمان ذي ذيكم دلوقتي مش فاهم بقي كل مادا ما الهبد بايوسع منا المهم قولت يبقي اكيد الحوار من سلوي وده الي اتأكدت منو لما صلاح قالي ع الي حصل ان سلوي لما عرفت ان معتز بينحرب ان احمد اخوه يطلع قالتلو انو ميتصرفش الا لما هي تكلمو وهو يقول ان ده مش هيحصل حلو كده لحد دلوقتي اللعبه بدات تحلو وماشيه صح فاضل بس اني اظهر بس مش دلوقتي)
(اليوم التالت)
انا : الو اي ياصلاح في جديد
صلاح : ايوه في انا مش هكمل في الحوار ده
انا : احاااا لي ياعم خرا ع الصبح اي الي حصل
صلاح : معتز ده عمل معايا موقف كده خرا
انا : طب ما تكسم تحكي ولي هتفضل تأوا زي العيال انجز
صلاح : خدني في مكان مهجور وخلاني امسكلوو... ووبص عمل معايا موقف وحش وطرطر عليا ومشي
انا : طايب وطبعا انتا اديك في طيزك معرفتش تدافع عن نفسك
صلاح : ياعم هو جسمو عضلات وانا خفت منو ولما حكيت لسلوي قالتلي اقفل وانا هتصرف وبس انابقي عايز حقي
انا : طب اتقل شويه وانا هشوف هترسي ع اي وبعدين حقك هيجيلك بس موعدكش دلوقتي استني
صلاح : تمام اي ده استني في حاله لسه جيالي من القسم دلوقتي هشوفها واكلمك
انا : بلغني الي حصل خلص وكلمني
(احااااا انا كسم دماغي علقت اعمل اي طب دلوقتي مين بيلعب مع مين مش فاهم انا معتز ولي مايكل ولي سلوي لا احا مايكل لسه مظهرلوش موقف وشكرا كده طلع منها معتز موقفو برضو ان ده اخوه بس مش لدرجت يتعدي ع دكتور وسلوي دي انا شاكك في طريقتها من كل حاجه طب اعمل اي اي ده الفون بيرن )
انا : الوو اي ياعم الي حصل
صلاح : بص بقي الحاله دي انتا هتفرح بيها قوي وسلوي اتصلت وقالتلي اهو مايكل عندك ميخرجش واعمل فيه ما بدالك
انا : لا احا اي ده ازاي يعني الحاله الي جيالك من القسم دي هو مايكل لي
صلاح : بص التحليل اثبت انو بيتعاطي مهدئات بدون اي وصف من دكتور لا والنصيبه انو دكتور صيدلي وبص من الاخر كده الموضوع معقد بس هو من ساعت ما جه وهو معليهوش غير كلمت اتولي الدوا ومتعصب فشخ وحالت جنون
انا : لا دي احلوت بص ساعه وهكون عندك متديلوش اي حاجه لحد اما لجيلك اهدي ع حالك ومتتصرفش من دماغك
( بس كده الفوله بانت واللعب اتكشف مايكل ومعتز برائه وسلوي هي الي ورا اللعبه ومايكل اصلا دكتور صيدلي موهوب وزميلي اصلا واستحاله اصدق انو مدمن وفي ان في الحوار وانا هشوف بقي )
(بعد ساعة وصلت المستشفي)
انا : صلااااح خد فين الحاله
صلاح : تعالي يادكتور اهي الغرفه بتاعتو
انا : تمام استني هنا لما اندهلك ابقي خش....ازيك دلوقتي يامايكل
مايكل : اي ده انا بشبه عليك انتا مين لا ثواني كده لا احا انتا مين
انا : لا استني يمكن تفتكرني ولي لا بص ياعم بيضاني هتعرفني لوحدك اهو بضااااني يابضااااني
مايكل : لا استحاله احااا انتا.....
طايب نكمل بقي الجزء الجاي
ومتنسوش الي جاي افشخ
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
(الجزء العاشر والاخير)
(هلوسه كتير)
وحشتوني اعزائي القراء بعتذر عن الغيبه الطويله وده لاسباب قهريه وغصب عني لاكن النهارده قررت انزل اخر جزء في السلسله دي لبدايه السلسله الجديده وطبعا بهني الكل بمناسبه رمضان ونبدا مع بعض بقي الجزء ده
.....................
(بعد ساعة وصلت المستشفي)
انا : صلااااح خد فين الحاله
صلاح : تعالي يادكتور اهي الغرفه بتاعتو
انا : تمام استني هنا لما اندهلك ابقي خش....ازيك دلوقتي يامايكل
مايكل : اي ده انا بشبه عليك انتا مين لا ثواني كده لا احا انتا مين
انا : لا استني يمكن تفتكرني ولي لا بص ياعم بيضاني هتعرفني لوحدك اهو بضااااني يابضااااني
مايكل : لا استحاله احااا انتا.....
انا: ياعم ايوه انا احا استني لا ايوه انا يسطا
..............
(بفوق من غييوبه ولي نمت مكاني باين وبصحي ع صوت التليفون بيرن)
انا: احا الوووو ايوه
شخص: اي ياعم انتا قط بسبع ارواح ولي اي
انا: اه معلش كنت المفروض اموت وكده بس ده لو كنت بعت رجاله بس المهم عشان نتفض وانا مش فايقلك الصراحه هات من الاخر وتعالي نلعب ع المكشوف انتا مين
شخص: ههههههههههههه مكشوف وانتا لسه معرفتنيش ولي اي ياعم
انا: لا معلش مبعرفش خولات اخرهم يهددو فون اسف
شخص: انا ابقي صاحب اللعبه من البدايه ياحبيبي ميخلش عليك بقي سامر والمنايك الي قبلو
انا: من انتا ايه الرجل العناب بكسم قدراتو
شخص: انا مش مصدقك انك لسه مش عارفني
انا: واخرتاه يالي عملت انك.معايا وصحبي الي واقف جنبي وفي الاخر تطلع انتا الي مخزوق حياتي
بوجي ياعرص انا مش هسيبك
بوجي: انا قولت انك عارفني وعشان كده انا نزلت مصر وريني بقي هتجيلي ازاي لا وفمملكتي هههههههه
انا: مش عارف اقولك اي غير هما بص كلمتين حضر وصيتك واول ما تسمع خبط ع بابك انتحر اكرملك
(وقفلت في وشو احاااااا لحظه واحده اي الي جاب في دماغي سلوي ومايكل ومعتز اي ده هو انا كنت بتفرج ع فيلم ونمت باين احا دماغي اتسحلت في كسم حوار لا بس حلم لذيذ اهدي بقي كده انا عايز بقي اي اجمع افكاري بوجي رجع مصر وانا في فيغاس يعني كسم يوم سفر ماشي وبعد ما اروح اي العمل هجيب كسم الي خلفو ازاي احا مفيش كسم حوار ويكون سهل ابدا وبعدي احا استني بس ده بيقولي هو الي ورا حواراتي القديمه لا بس مستحيل لسه في الاعلي منو مش هو الي عمل كده
طب ما ياض يامادو اي رايك تسيبهم يلعبو شويه وبعدين تاخد انتا الكوره وضربت جزاء حلوه وفي بضانهم وهتشوط هههههه ابو تقل ددمم امك اسكت جتك القرف المهم انا هقوم اطمن ع البت الجني وهرجع انام وبكره نشوف الحوار ده)
(قومت وروحت اوضتي انا اصلا كنت في البلكونه كل ده بشرب قهوه وسيجاره ونمت باين المهم دخلت الاوضه لقيتها نايمه يالهووووووووووي ملاك ياخونه نايم وبطنها المنفوخه دي احا انا هبقي اب احا )
جني: اي ياحبيبي كنت فين كل ده
انا: كنت نايم ولا مغم عليا باين في البلكونه مش عارف المهم ياحبي انتي عامله اي والبيبي حبيب بابا اخبارو اي
جني: اسألو بنفسك(وبتشاور ع بطنها)
انا: لا مش بتاع المحن انا ده بتاعه احط راسي ع بطنك واكلمو ما ده لاجنون لا محن
جني: اخلص بقي يابنل فصيله يارزل
انا: حاضر ياحياتي هتموحن عشان خاطرك حاضر(وبحط راسي ع بطنها)
حبيب بابا انتا ولا جربان ياض
ابني: عايز اي ياعم انتا سيبني نايم
انا: هخخخخ احا اي ده مين انتاا مين يلا
ابني: احا جي تقلك منامي وتقولي انتا مين ياعم غور جتك غوره تخدك سيبني نايم
انا: تنام مين بس خد يابني احا انا مكنتش متخيل ان ده بجد طب انتا لوحدك جوه ولي معاك حد
ابني: اه معايا اتنين نسوان كيرفات ايييييييي فراتيك يابا رشدي
انا: احا ده انتا غلبت كسمي في البضان ده انتا رخم ياض نام جتك القرف في صوتك عيل غتت شبه ابوك
ابني: اديك قولت شبهك يعني مش من بره يلا انطر وسيبني انام هخخخخخخ فشووووو
انا: فشووو احا شايفة ابنك انتي حامل في سرسجي حضرتك
جني: ههههههههههه مش مهم المهم انو حته منك
انا: كسمه احا يعني مش كده
ابني: متشتمش ياعم انتا بدل ما اطلعلك وهدي.كده واحب اقولك الي كنت بتعملو في الناس هيطلع عليك
انا: ولا اتخرس يلا احا ده انا هقتلك انتا وامك
جني: **** وانا مالي يالمبي
انا: بلا لمبي بلا خرا اتخرسي انتي كمان انا غلطان اني جت اطمن عليكي نامي نامت عليكي حيط مسلح نامي
(تاني يوم الصبح الساعه 1 الضهر)
انا: انا جمعتكم عشان احنا دخلين ع اكسن ابن متناكه بس ده الحوار والتفاصيل هقولكم اهو
جميكا: ايوه خش في التفاصيل انجز
انا: بوحي اتصل بيا وهو الي ورا الليله دي بس انا شاكك ميكونش لوحدو لان بوجي اغبي من الي انتو متوقعينو ده وانا في الاول كنت ممكن اخش اي حرب بقلب جرئ لاكن انتو عرفين دلوقتي انا في رقبتي جني وابني والخوف ع الولاد اولا احنا ياما شوفنا الاوسخ من كده لاكن العيال لازم نتصرف ونبعدهم عن الحوار ده بأي شكل
شكشك: ودي هتيجي ازاي يعني نبيعهم ولي نسيبهم لحد يربيهم مش فاهم
روما: طب ما اي رايكم جني والولاد يسافرو اي مكان تاني امان ونتصرف احنا
جني: انا رجلي ع رجلكم ثم مينفعش نسيب حد والباقي بعيد عننا عشان ميكونش في.فرصه ليهم يمسكونا من ايدنا الي يتوجعنا لازم يكونو موجودين قدامنا نحميهم احنا
انا: تمام احنا مش هنصفي حاجه هنا وهننزل بزنس مصر ولما نخلص الحوار ده نبقي نشوف هنفضل في مصر ولي هنرجع هنا تمام
انجي: وانتا يعني في مصر هتكون في امان بالعكس احنا بنسلملهم نفسنا وش كده
انا: بالعكس احنا في ملعبنا كده وعموما انا حاططلهم خطه متخرش المايه هههههه
جميكا: ايوه بقي الشقاوه هترجع والاكشن بس لحظه معلش بس انتا متأكد من ان الواد ده في مصر ازاي
انا: وحتي لو مش في مصر ننقل احنا اللعب هناك
ركزو بقي في الكلام الي جي ده عشان تعرفو هنعمل اي........
(في مشهد اخر في نفس اللحظة )
بوجي: اسف ياصحبي بس مش بأيدي كل ده(وبيخش لاوضه في بار في لوس انجلوس)
حصل ياباشا وقولتلو اني الي بلعب بي بس مظنش انو صدق
الباشا: ههههههه(ضحكه بشواتي اتمه شبه وشو)عادي ولا يهمني انا عايزو بقي ينقل اللعب في مصر بنفسو عشان اعرف افشخو براحتي لان نفوزي في مصر اكبر بكتير من هنا
بوجي: ياباشا ولزمته اي كل ده اي الي حصل عمل اي لده كلو
باشا: مش شغلك وبلاش تسأل في الي ملكش في وامشي غور يلا حضر نفسك عشان السفر
بوجي: حاضر ياباشا(كسمك يابنل متناكه حاضر انا هرفكم انا ابقي مين)
الباشا: (بيتكلم في الفون)حصل زي ما طلبتي ياملكه وهوقعهولك
الملكه: تمام انا عايزاه يجي يبوس رجلي عشان يحرم يعمل الي عملو معايا تاني
باشا: تمام من بكره هنبدا اللعب ياملكه ومتقلقيش هندمهولك ع الي باقي من عمره
ملكه: تمام سلام دلوقتي وتابع معايا اول باول
باشا: حاضر ياهانم الي تؤمري بيه(وقفل المكالمه)
باشا: انا معرفش عملك اي بس حاضر هندمه وخلاص لاجل اني اوصلك ياجبل هههههههه
(في مشهد اخر)
ملكه: انا هعرفك يامادو ترفض تعمل الي انا عايزاه ازاي بترفض الملكه احا حاضر ههههههههههه
(في مشهد اخر)
انا: (بكلم نفسي)هييييح طايب انا كده لازم كل الي جي يكون اللعب بالنسبالهم ع المكشوف الا ورقتي الرابحه هخليها للاخر والباقي مكشوفين قدام الكل عشان يقعو واحد ورا التاني
يلا ادي احاااااااااااا القهوه خلصة ازاي احا طب ماشي نبعت نجيب بقي وكمان السجاير احا ده اي الخرا ده ....
اعزائي المتابعين للاسف مضطر انهي القصه هنا عشان اروح احضر الشنط واجيب قهوه وسجاير عشان اعرف امخمخ للي جي يلا اشوفكم بخير في السلسله الجديده بعنوان
(مستشفي المجانين)(المجانين راجعين)
واحب اشكر الكل تاني انهم تابعوني وحبو القصه وده شئ يفرحني جدا واوعدكم بمفجأه تانيه خلال الايام الجايه
وبشكر الاداره الجميله الي ساعدتني وصبرت عليا في الهبد والرزع ده وبيساعدوني وبيحفزوني وع رأسهم
وسع بقي للاسامي الي جيه دي
THE LEGEND الاب الروحي للكل والي لما بتحتاجو مش بيسيبك وانا بحبك يا اسطوره العنتيل
SAMi TOUNSi ده بقي الاب الروحي الي بجد مش هعرف اوفي حقه بالكلام بحبك اسامي و**** الراجل ده بيتعب معايا كتير واقل حاجه بحب اقدمهالك اني هكون ديما عند حسن ظنك فيا ياسامي
نيجي بقي للي بص ديما موجود هنا لاجل بس مساعدت الكل وبنقولك بنحبك اويييييييييييييي يا شوفوني
والي جي ده بقي الي ديما يحفز فيا ويعدلي حقيقي بحبك يا جدو احا معرفتهوش ازاي انزل ياعم بالاسم
العنتيل متميز
*Esraa*الاخت الي لو بس احتجتلها في اي حاجه هتيجي تخربألك الدينا وتساعدك والي يدوسلها ع طرف بت.... بلاش احنا عارفين بيحصلو اي بنحبك يا سو
واخيرا وليس اخرا اخويا بقي الي الهبد عندو فدادين وشكاير متعبيين ايووووووه هو
Michael Magdy
ومش عارف اقولو اي غير ان كل الخيار الي في مصر هيجيلك ناو ياشق
وبهنيكم تاني بحلول رمضان والعيد قرب اهو والعديه هديهايكم بدي شويه لاني هكون سافرت تاني ومش هرجع غير بعد فتره بس متقلقوش انا اغيب اغيب وارجع بالجديد سلام نتقابل في السلسله المقبله
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
( استعادة )
تنويه بسيط بس https://anteel.xyz/threads/14427/ لمتابعة السلسله الاولي
ومع البداية
( جميكا وانجي )
جميكا : أي بقي القمر مالو مكسوفة
انجي : اه مكسوفة
جميكا : قشطاااااا بجد بصي هتموتي صدقيني هتموتي
انجي : طب خلاص بقي هبل
جميكا : ههههه(وبيقلع ملط )احا مفيش كلام في نيك للصبح
وهجم عليها بوس وتقفيش في كل حته وبيقلعها هدومها
انجي : براحه يا متخلف انتا اه أييييييييي لا مفيش بوس لا مممممم بلا مممممم
جميكا : مفيش احلا من البوس
وراحو هما الاتنين في بوسه حلوه يجي اكتر من 5 دقائق كان قلعها ملط وبعدها نزل لحس ورضاعه في بزازها الكبيرة وفضل ينزلبلسانه لحد ما وصل لكسها وهراها لحس
انجي : ااااااااااااااه كمان أمممممم ( وبتدعك كسها جامد وماسكة بز من بزازها وبتمصو )ااااااه يلا نكني خلاص مش قادرة
جميكا : (هو سمع الكلمة من هنا وراح تافف ع زبره ودعكو حلو ورزعو في كسها )
انجي : ااااااااه اححححح لالالا بلاش كله ااااااه براحه اممممممممم
جميكا : خلاص اهو اااه كسك حلو اوي ااااه
انجي : ( دخلت في المود وبدأت تتمتع )اااه اممممممممم كمان نكيني كمان ااااه بجد إحساس جميل اممممممممم اااااه براحه ياض اححححح (وجابت عسلها )
جميكا : اححح انا مش عايز اسيب كسك عايز أفضل مدخل زبي في ع طول اه
انجي : اممممممممم كسي ااااااااااااااه كمان اااه بجد مش قادرة نيك جامد اه ااااااه
جميكا : هيجتيني اوي يابت استعدي عشان هنزل لبني
انجي : وانا كمان هجيب ااااااااه اححححح (وبتدعك كسها )
ونزلو سوه وخلصو ودخلو أخدو دش ونامو ننا هوووووووووووووووووووووووووو
(اليوم الي بعده )
( شكشك وروما )
شكشك : صباح الخير يا روحي
روما : صباح الخير يا حياتي
شكشك : تعالي يلا عشان نخرج محضرلك واخد خروجه تحفه
روما : ماشي يلا
ولبسو واتشيكو ونزلو وركبو مركب لأن دي المواصلة الوحيده في بلد البندقية وراحو فطرو في مطعم حلو كده وبعدها فضلو يتفسحو في البلد لحد بليل وروحو وطبعا دشاتك وع اوضه النوم كانت روما خارجه لفا الفوطه ع وسطها وقاعده بتسرح لحد ما شكشك يخرج
شكشك : (خارج ملط من الحمام )مش يلا بينا
روما : لا
شكشك : طب فكري
روما : فكرت مش دلوقتي اصبر
شكشك : طب تعالي بقي
وجري عليها وهيا قامت تجري منو ويتنططو ع السرير وع الكنب لحد ما شكشك شد الفوطه ومسكها وراح بايسها بسرعة ودابو في بوسه كلها شبق دقيقة بعدها نيمها ع السرير ونزل ع كسها وهاتك يامص ولحس وفضل كده لحد ما جابت رعشتها راح قام وحطو في كسها
روما : ااااااااااااااه اممممممممم كمان نكيني اوي يا حبيبي اممممممممم اااااااه
شكشك : اه ع الدلع كان فين ده امبارح اووووووه
روما : ااااااااااااااه هجيب اه ااااااااااااااه كمان اححححححححححح (جابت تاني ) اااااااه كسي نار كمان ااااااااااااااه
شكشك : احااااااااا دا أنتي لبوه اوي اه يا بت اح كسك سخن نااااااااااااااار ااااه خلاص مش قادر استحمل هجيب يالبوتيخلاص
روما : ااااااااااااااه جيب ماشي عشان نجيب بيبي حلو شبهك اممممممممم
وجاب جواها ونامو وراحو في النوم ملط
(نرجع ليا )
فضلت فترة ع هذا الحال كل يوم سجاير وقهوة بس وبدور ع جني ومفيش جديد وسامر اختفوا تاني فا قررت افتح العيادة بتاعتي وفعلا بعد فتره عملت عيادتي انا وروما كانت شكشك وجميكا وروما وانجي رجعو من شهر العسل وشويه وروما بقت حامل وبعدها بأسبوع انجي بقت حامل وفتحنا العيادة وشكشك سافر ع شغل تبع واحد أتعرف عليه صاحب عياده نفسيه كبيره واشتغل معاه والوضع استمر ع كده وبس لحاااااااد ما انجي وروما ولدو وكان شكشك أستقر في شغلو ورجع وقت الولادة وبعدها سافر كان كل شهر يجي يقضي معانا أسبوع ويسافر تاني وبعد 3 سنين جميكا كان جالو عقد عمل ووافق وقرر ياخد انجي ويروحو والإقامة ع حساب الشغل وكده وبس استمر الحال ع كده وانا وروما اشتغلنا وعملنا العيادة كيان واسم وشهرة وبس كده
(خروج من الفلااااااااش بااااااااك )
____________________________
(في اوضتي)
انا :يااااااااااااااااه ع دي ذكريات بس يلا انا هنام وبكره نبقي نشوف هنعمل اي
(تاني يوم الصبح)
صحيت من النوم قومت حضرت فطاري واكلت واخدت شور سريع كده وبعدها كوباية قهوه مع سيجارة ولبست ورحت العيادة
:99: ✏ 🗒 m̷a̷d̷o̷ a̷l̷ m̷a̷g̷n̷o̷n̷
(في العيادة)
وصلت العيادة وطبعا يوم ممل جدا وكيلي كل الي عليها كلمه واحده الحاله الجيه وبس تبضن كسم المخصي المهم خلص اليوم في العياده ع الساعة 7 بليل كده وروحت اكلت وخرجت تاني اتمشي شويه وشوفتها
جني قاعدة ع كافية حلو كده مع بنت قمر الصراحة لس جني احلا منها المهم ركنت العربية وقعدت اتفرج عليهم بس لحد ما شوفت شويه عيال داخلين عليهم وبيعكسوهم وجني قامت وفشختهم لكن واحد لقيتو قام ضارب جني قلم جامد وقعت ع الارض انا نزلت ساعتها من العربيه جري ورحتلهم ومسكت الواد الي ضرب جني فشختو ولسه هكسرلو كتفو لقيت ضربه جت في دماغي بصيت لقيت واحد ضربني بعصاية انا كنت مدروخ ومكنتش واعي للدنيا لكن مأغماش عليا غير لما كسرت دراع الي ضرب جنى ده .......
(في المستشفي )
فتحت عيني لقيت روما وجني وصاحبتها الي كانت معاها قدامي
انا:انا فين (وماسك دماغي من ورا )
روما:اهدا انتا في المستشفي جني اتصلت بيا قالتلي ع الي حصل فاجيت جري
جني:طب سلام بقي يا روما احنا اطمنا عليه اهو
انا :جني استني عايز اتكلم معاكي
جني :سلام
وخرجت جني مع صديقتها
روما:اي يا شق مش عيب برضو الزعيم بتاعنا يتضرب
انا:كلمتين كمان وهفشخك اعدلي وقوليلي جني الي جابتني هنا
روما: اه هي وقالتلي كل الي حصل معلش انا عارفة يامادو انك بتحبها بس هي مش مدركه اصلا
انا :خلاص مش مهم المهم انا عايز اخرج اندهي الدكتور عشان يفحصني واخرج
روما:تمام ماشي
وبعد الفحص الروتيني خرجت من المستشفي وروحت نمت زي القتيل طبعا وتاني يوم رحت تاني ع نفس الكافية وملقتش جني بس لقيت العيال بتوع امبارح شديت عصاية الهوكي بتاعتي من شنطة العربية ودخلت عليهم والعيال بدات تجري عليا وانا الي يجي اقبل عليه واديلو بالعصاية واصدت اتنين بصراحة فشختهم بمعني الكلمه الواد الي ضربني والي ضرب جني ومكنتش شايف قدامي غيرهم موقفتش غير لما لقيت الي بيشدني لسه هضربو لقيتها جني
جني :خلاص مش عايزه مشاكل كفايه كده
انا :يعني اي وبعدين انتي مالك اصلا هما انا باخد حقي منهم
جني :ارحمني بقي وسبني في حالي ابعد خالص عني حتي حتت الكافية الي فتحتو جي وعايز تقفلهولي مش كفايه قتلت بابا عايز مني اي تاني بقي
انا رميت العصاية بكل عصبية جني اتخضت مني)اييي بقي انتي رمية كل حاجه عليا لي انتي الي كفايه بقي كدب ع نفسك انا مقتلتهوش وانتي عارفه وماشي هبعد عنك حاضر
وسبتها وبلف لقيت واحد بيقوم وفي وبيزحف قمت شايط كسمو وركبت العربية ومشيت
(جني بتكلم نفسها )
جني:لا هو الي قتلو انا شوفتو بس مش مصدقه طب ازاي لي بس كل ده انا مش عارفه اعمل اي دلوقتي انا سايباه كل ده مموتوش لاني لسه بحبو لكن مش قادرة متلخبطه يعني ازاي هخد حق بابا من الي بحبو لا بعشقو اااااه مش عارفة بقي انا هقفل وهمشي
(انا ركنت العربيه في مكان مهجور ونزلت قعت ع كبوت العربيه بفكر)
اااااااه كسم ده زمن ابن متناكه لي كده بقي جني خلاص كده طارت من ايدي يعني اعمل اي بس اروح انتحر واموت كافر بسبب اي بس استغفر **** العظيم انا خلاص كده مش عارف اعمل اي اروح فين الزمن لعب لعبتو والقدر ساعدو وانا وجني روحنا نفس المكان برضو عشان نشوف بعض ونتعذب لي بقي كدة
حسيت بخطوات رجلين بتقرب عليا و..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو اي الي هيحصل
المجنوووووون
(الجزء الثاني)
(عكس عكاس)
حسيت بخطوات رجلين بتقرب عليا وانا اساسا مش في الدنيا ضربو الاعور ع عينو قال خسرانه خسرانة كسم اي حد
لقيت مسدس محطوط ع دماغي من ورا
شخص:طلع الي في جيبك من سكات
انا:ههه اضرب احسن وابقي طلع الي في جيبي براحتك
شخص:انجز يلا مش بهزر معاك انا
انا: (طنشت وعملت عبيط)
شخص:كسم بضانك يلا حتي والمضروض انك هتموت بيضه
انا:احااااااااا الصوت ابن الوسخة ده انا عارفو جميكاااااااا
جميكا:حبييييييي هارتي عامل اي ياقلبي
انا:مبضون نيييييك بس يلا المهم انتا عامل اي وجي لوحدك ولي الوحش معاك
جميكا:تمام ماشي الحال واه انا والوحش هنا
انا:اقامة ولي ذيارة
جميكا:ذيارة لمدت شهر بس
انا:طب قشطا يلا بينا نروح نسلم ع الوحش الي واحشني
جميكا:يلا بينا
(ورحنا البيت كانت انجي وروما قاعدين بيلكو مع بعض وسولي ونور بيلعبو مع بعض)
انا:قلبييييييي
انجي:حبيييي عامل اي ياشق
انا:تمام يابت قلبي انتي اي اخبارك
انجي:انا تمام اهو
نور:مادوووووو
انا:قلبي ياناس عامل اي ياحب
نور:الحمد**** وحشني
سولي:هي بقت كده يعني (بيقلد سامو زين في المسلسل)
جميكا:تعالي احنا مع بعض اشق خليهم هما كده دول شوية خولات
انا:ااااه طب تعالي بس كده اسولي بتشتم مين يابنل
وطبعا جريت وراه ونزلت في ضرب
انا:وحشك تهزيق زمان صح
جميكا:ياعم بقي اهده
انا:ههههههه خد ده ياعرص(وبعملو بعبوص باصباعي)
(الباب بيخبط)
انا:هروح اشوف مين،،،،نعم عايز مين ياحج
شخص:انا جاركم في البيت الي في وشكم كنت بس عايز مساعده مراتي بتموت مني وعربيتي مش عايزه تشتغل والوقت دلوقتي متأخر حتي الاسعاف مش بيردو وبيديني مشغول
انا:طب اهدا اهدا ثواني بس جميكا تعالي بسرعة
جميكا:في اي مين ده
انا:مش وقتو انجز
ورحنا مع الراجل هو يعيني عجوز مثلا في 70من عمرو وبيجري عشان مراتو المهم دخلنا معاه ولقينا الست مغمي عليها ووشها يبان عليه التعب فعلا ياجدعان لو شوفتوها خلاص بتودع المهم شلناها انا وجميكا ورحنا ع عربيتي وركبنا وروحنا ع اقرب مستشفي وسايق بسرعة جنونيه اكني اعرف الست دي
(في المستشفي)
انا:نقاله عايز نقاله بسرعة
بتاع الارشيف:تمام تمام بس الاول بس تملا شويه
انا: (بزعقجامد)هخخخخخخخخخخخخخ بكسمك الست بتموت نلحقها بعدها نملي ورق والي انتا عايزه انجز
بتاع الارشيف:تمام تمام الي انتا عايزو
(دخلنا الطوارئ وبعد نص ساعة في قلق والراجل كان بيتقطع عايز يعرف اي الي بيحصل في اوضة العماليات )
الدكتور:احنا عملنا الي علينا بس للاسف الحالة مقدرتش تستحمل والبقيه في حياتكم
(انا كنت بسمع الدكتور وفي دماغي عارف كل كلمه هيقولها من قبل ما يقولها اصلا وبتوجع من جوايا وفي لحظه لقيت الراجل هو كمان وقع من طوله ومات في لحظتها احساس الذنب كان قاتلني وخلاص كنت هقع انا كمان من طولي من زعلي عليهم وانك تكتشف ان الاتنين مفيڜ الي يسأل عليهم ده حطمني وعملتلهم جنازه واتدفنو بعدها بيوم عشان الاوراق وكدة وبعدها فضلت حابس نفسي في اوضي 3ايام ولا اكل ولا شرب هو بس السجاير والقهوة الي بيعدو عليا اليوم وخلاص لحد..................
ارجو ان الجزء يعجبكم واسف لنهاية هذا الجزء بالحزن دة لكن ده فعلا حصل ولتسلسل الاحداث
⬇توقيع⬇
♡المجنوووووون ♤
الجزء الثالث
ازاي
قبل بداية الجزء عايز اشكر كل المتابعين شكرا فعلا وياريت تقولولي عايزين تشوفو اي في القصة عشان انتو الي بتحفزو الكاتب ع الكتابة
شخصية جديدة
بوجي(شخصية مرحة جدا مبيتكلمش جد ابدا وبياكل كتير جسمو مليا شويه وبكرش ابيضاني وزبرو عادي يعني الحجم الطبيعي)
(مع البداية )
فضلت حابس نفسي كتير في الاوضه بتاعتي لحد ما لقيت تليفوني بيرن
انا:الو مين
بوجي:ابو زب سمين هههههههه
انا:ناكك في الفتحتين ههههههه،ولا ابوجي اعرص وحشني
بوجي :وانتا اكتر اخول فينك ياعم مختفي
انا:في طيزك ههههههه،معلش كنت بس زهقان من الدنيا قلت افصل شوية
بوجي:طب تمام بص بقي انا عايزك معايا في حوار اشلي
انا: ولااااا بص انا قايلك قبل كده اني خلاص بطلت بقي متفضلش تزن وخلاص
بوجي: انا غلطنلك ياعمي البت عايزه الي جابوك
انا : معلش لما اغير رائي هقولك بقي سلام بقي عشان هروح العياده بليل بقي نتجمع سلام
بوجي: سلام
(بقيت اقول للنيك لا بعد ماكونت خاربها ههههههههه احاااااااا ع كسم كده يجدعان زمن ابن وسخة المهم غيرت ورحت ع العيادة ويوم ملل نيييييك فشخ وحلات تجيب للواحد صرع من الحكاوي بتاعتهم بس اغرب حاله بقي ايوووووووه هي دي
للتذكير
إلينا
بنت كيوت اوي من أصول برازيليه ملفايا كرفي اوي جسمها فشيييييخ لون بشرتها ابيض مش اوي وطولها 166سم بزازها كبيره شبه alura jenson وحتي جسمها بس وسطها أصغر حبه وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره وكسها شفراتو منفخه وزنبورها صغنن وراسمه فوق كسها وشم الوردة الحمراء وحاجة فاجره نيك
المهم دخلت الينا ليا وكانت اخر حاله
الينا:ازيك يا دكتور
انا :تمام مدام الينا وانتي اخبارك اي
الينا:انا تمام هنبدا الجلسه بقي عشان حصلتلي مشكلة بسبب الدواء الي كتبتهولي يادك ولازم احكيهالك عشان تشوفلي حل
انا:تمام ماشي نبداء اتفضلي ع الشيزلونج
وراحت الينا فردت جسمها ع الشيزلونج وبصراحة هي جسمها فاجر اووووي ولبسه تشيرتايه كت من تحت وميني جيب ابن وسخه وكل فخادها باينه تحسها جيه تتناك المهم بدانا الجلسه
الينا:دكتور انا من ساعة ما بدات اخد المهدء الي كتبتهولي وانا بقيت اسوأ عشر مرات كل شويه ابقي هيجانه ع اي حد اشوفه كده وانتا عارف بقي
انا:طب حلو اوي .....معلش ثواني بس هرد ع المكلمه دي...........(طلعت اتكلمت في التليفون ودخلتلها تاني )معلش انا مضطر الغي جلسة النهارده عشان اخويا عمل حدثة وكده ولازم اروح
الينا:اوكي بكرة هعدي عليك
انا:تمام واسف مره تانيه بس معلش مش بأيدي
(خرجت من العياده ع البيت وطبعا كلكم فاكرين ان التليفون الي جالي ده مصيبه بس لا ده بوجي كان بيصدعني بموضوع البت دي وانا الصراح مش فايق لالينا الي كل ما تيجي دي عايزاني انيكها قولت اخلع احسن وبكره بقي اشوفلها حل المهم اول ما دخلت البيت لقيت البت روما وانجي قعدين بيرغو بعد السلامات وكده رحت ع اوضتي لقيت الرزل قاعد يبعبص في حجاتي)
انا:انتا بتعمل اي يابنل العايقة يامهزق انتا
جميكا:اي ياعم بتفرج اجدع
انا: (بهرش في دماغي) ااااه بتتفرج يابنل...... وطبعا ذي كل مره بخلع الحزام وبجري وراه بفشخو ضرب لحد ما جرس الباب رن ،هروح اشوف مين وبعد كده هفرج ميتين امك،(رحت بفتح الباب لقيت)احااااااااااا يادين امييييي ابو الشكاشك واحشنيييي
وبالاحضان وبوس بقي اخوي ها عشان بس دماغك متوديش وتجيب شايفك يالي بتضحك ومش واخد الكلام عليك،المهم
شكشك:ياااااا واحشني بجد ياعم استني بقي افاجاء الكل
انا:طب تمام تعالي ااااااااه.......
جميكا:ههههههههه عشان تتعلم الادب ولا اشكشك
شكشك:حبيب ميتين امي عامل اي يلا
جميكا:تمام اباي طب تعالي نخش جوا
انا:لا بصو بما اننا اتجمعنا تاني النهارده في احلا بارتي بقي احتفالا بالم الشمل
شكشك وجميكا:يلاااااااااا
(دخل شكشك سلم وطبعا هو وروما احلا سلامات الشوق بقي واخدنا بعضنا ورحنا ريزانوتا هو بار وفي نفس الوقت تحسو كافية عادي كده المهم فضلنا شويه وطلبنا وقعدنا بس الي خت بالي منو وسط القعده جني قاعده لوحدها ع طربيزا وبتشرب نفس المشروب الي انا بشربو والي كنا متعودين نطلبو لما نكون مع بعض طبعا طنشت بس لقيت تعابير وشها قلبت لما شافت شوية رجاله زنوج داخلين وكانو رايحين نحيتها قولت في حاجة كده ملغبطه بس لا انا مش هتدخل ياكش تولع لاكن لقيتهم اتلمو حوليها والي فهمتو بعدين انهم كانو عايزين ينيكوها ياما يقتلوها والي حركني ساعتها لما لقيتو طلع مسدس من جيبو وضرب طلقتين في الهواء الموسيقي الي كانت شغاله اطفت والناس مرعوبه هما سكرانين طيييين بس وقت الخوف الكل بيفوف وينزل تحت الطرابيزه المهم الي معاه المسدس
زنجي1:يا انيكك قدام الناس دي كلها دلوقتي يأما اقتلك اختاري وبسرعة عشان مقتلقيش
جني: (خايفه لاكن كسمهم ضربو الاعور ع عينو بقي)بص كسمك اموت اهون عليا احسن ماشويه خولات تنيكني احا تنيك مين ياخول
زنجي1:تمام يبقي
انا: (واقف وراه )ااااكبتن معلش
زنجي1:انتا بقي البطل الي هتنقزها ومالو تموت انتا كمان
ولسه هيوجه المسدس عليا كنت غفلتو بمقص جبتو ع الارض ونزلت دب فيه وشكشك وجميكا دخلو ع الباقي وانا حرفيا نايك الي كان عايز يقتل جني ده وقمت طحت في الباقين مع شكشك وجميكا عشان نبقا ضهرنا لبعض عشان منتفشخش وفشخنا العيال دي بس
زنجي1: (مفشوخ حرفيا )سلام ياهرقليز .....
جني:لاااا ......
انا:ااااااااااه.......
شكشك:حاااااااسب......
جميكا:مادووووووو......
يتبع........
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو اي الي حصل واسف لان الجزء صغير بس الي جي هيبقي احلا
(الجزء الرابع)
(رجع ينبض)
(المشهد الحالي)
سامر مفشوخ ضرب ووشو مش باين اصلا ومربوط في كرسي من ايدو ورجلو ومفشخ وبيتنفس بالعفيه
انا: ها اي رأيك جبناك وفشخناك وانا اصلا عارف ان كل حاجة حصلت كانت منك انتا
سامر: (بينهج وبيتكلم بالعفية)اننننتا اززاي عرفت
انا: معلش بقي مهو انا بكسمك مش خريج طب علم نفس من فراغ اكسمك وعارف كل حاجة من الاول بس طبعا احب اسمع منك مش عشاني لا عشان الناس الي قاعدة تتفرج دي(وبشاور ع الشله كلها حتي جني كانت معانا)
سامر: تمام بس كده عايزين تعرفو الي حصل قشطا اه انا السبب من الاول انا الي كنت بلعب في دماغ محسن المتناك واول حاجة خليتو يعملها انو يقتل ابوك وامك ياض يامادو
انا: معلش بقي اجدعان هتعبكم تعالو امسكوني عشان هعمل متعصب دلوقتي وهنيكو في ودانو
شكشك: (قام مسكني من دراعي)لا متنكوش امادو اهده بس نسمع وبعدها اعمل الي انتا عايزو
انا: روح كده اقعد بس غور ياعم وانتا يالبوة كمل
سامر: هههههههههه وانا الي حليت البت انجي في عينو عشان ابدا اكسر عين محمد اخوه وساعت المخزن كله من تخطيطي
والغباء بقي مني اني سبت هبه مراتو انتو قفشتوها ساعت ما فشخت محسن وساعتها فكرت قولت مصلحه كده هعرف اخلص ع الكل باضربه واحده وفعلا قررت اني ادخل جني في حياتك لما لعبت بدماغها بافكرت الانتقام لابوها بس وقعت في حبك وحصل حاجات كتير بعدها لحاااااد ايوة سبت الموضوع يستوي لحد ما جت الكوره في ملعبي وقررت في اليوم ده اخلص منكم لوكشه واحده ازاي يوم اللقاء بتاعك مع محسن لما كنت جي تتقدم لعبت في دماغو اننا نخلص منكم وساعتها هو وافق وانا كنت محضر لموتو هو كمان وبكده اكون خلصت منك انتا ومحسن ومحمد وشلتك الخولات دول وكان هيكون ناقصني التلات لباوي دول (يقصد جني وروما وانجي)
وكنت هتمتع بيهم شويه واخلص منهم في الاخر وبكده اكون اخدت ثروت عيلتكم كلها ليا التركات والفلوس وكله
انا: هههههههه بس معلش مكنتش عامل حسابك كويس بقي بص بقي انا بخلص اي حوار ازاي بس سؤال اخير لما انا مامتش وانتا مكنتش متأكد اخدت جني وهربت لي
سامر: عشان دي كانت هتكون الجوكر بتاعي لو ظهرتلي تاني بس كنت هخلص منها لولاش بس عرفت انك لسه عايش كنت خلصت منها من زمان
وكنت اهو كوووووول الي فات ده حتي الزنوج الي هنا دول كان من تخطيطي عشان اخلص منكم وبالجوكر بتاعي
انا: ومكملتش خلصت ولي لسه في كلام تاني محشور في زورك نفسك تقوله(وطلعت مسدس وشديت اجزاء)اخلص مش هنبات هنا
سامر: (حرفيا مرعوب لانو شايف في عيني الشر ونااااااار تحرق اي حد) لا ابوس رجلك متقتلنيش لا مش عايز اموت
انا: لا مش هقدر اموتك وهيا وكلاك كده لازم اريحهالك الاول بص بقي انا من ساعت ما جينا هنا لحااااااد ما قررت تلعب بأفكاري كنت متوقع كل خطواتك وسايبك تلعب المتش لوحدك لقيتك مش عارف تلعب نزلتلك وشوف بقي في اقل من دقيقة فشختك وانتا بقالق اد اي مش عارف تعملي حاجة المهم انا وجني مخطتين لكل حاجة من ساعة مالزنوج دول جم لحااااااد دلوقتي عايز تعرف ازاي
فلاااااااش باااااااااك قبل المشهد ده بيوم)
(في مكان مهجور في دفنبورد)
(المشهد انا والشله وجني متجمعين )
انا: جني انا عارف انك مش طايقاني بس اسمعي بقي الي هقوله ده انتي مش كنتي عايزه اثبات ع صحت كلامي هديلك اثباتاتي كلها بكره
جني: وده ازاى يا عم الخارق
الشلة: ههههههههههه
انا: طب تمام ماشي بصي بكرة في كازينو ريزانوتا تروحي الساعة 9وتكوني قايله لسامر
جني: واقول لسامر لي وانا عيله عشان اخد اذن منو
انا: قولتلك اعملي ذي ما بقولك وبس وهتفهمي لي بكره
جني : اوكي تمام هو ده بس المطلوب مني
انا: اه هو ده بس
جميكا: طب واحنا دورنا اي بقي
انا: لا انتو بقي هتتصرفو ع حسب الموقف الي هتحطو في قشطا
الشلة: قشطا
(تاني يوم في الكازينو)
دخلنا قعدنا وجني وكانا بنتواصل عن طريق السماعات البلوتوث وانا لمحت سامر راكن عربيتو بره وقاعد مستني حد سبتو وفهمت الكل ع الي هيعملو المهم هنرجع دلوقتي للموقف لما الزنجي ضرب عليا نار
زنجي1: (مفشوخ حرفيا)سلااام اهرقليز(وداس ع الزناد)
جني: لااااااااااااا
انا: اااااااااه(الرصاصة استقرت في عضلت الباي)
شكشك: حااااااااااااسب
جميكا: ماااااادو لا(وجري لحقني ومسكني قبل ما اترمي ع الارض)
شكشك: (سحب المسدس من الزنجي بعد ما غفلو بضربه في صدرو واخد المسدس)سلام انتا ياخول
سامر: ذي ما انتا متتحركش وارمي المسدس ده
جني: سامر انتا بتعمل اي
سامر: بس ياشرموطه محدش يتكلم الا بأذن مني ياشويه منايك هههههه اااااااااااااه
شكشك رمي المسدس جنبي ذي ما قولتلو في السماعة وانا ضربت نار ع سامر جت في رجلو طبعا قومت وكنت فعلا متصاب في دراعي المهم سحبنا سامر والزنجي واخدناخم ع بيتي وخليت روما تطلعلي الرصاصة من دراعي ونضفت الجرح ولفيته وتمام
نرجع للمشهد الاساسي
(خروج من الفلاااااااش باااااااااك)
انا: اي رايك بقي حلو كده لسه فاضل بس حاجة كده بعدها نشوف هتموت ولي حد هيسامحك
جميكا: اي ياشق هنبل السفنجه
شكشك: لا يابا كله بتاعك ليك لوحدك
انا: قشطا دخلتك الليله يابطه مع الزنجي بتاعنا ياوسخه
انجي: ده هيخليك نفق بقي
روما: هههههههههه احا انا مش متخيله اصلا هتقدر تستحمل راسو بس ازاي
انا: بنااااات عيب متخوفوش الشرموطه ليلة دخلتها ههههههههه يالا اجميكا ورينا الشرموطه وهيا بتتناك
جميكا: من عنيااااااا (وبدأ يقلع هدومه)
سامر: لاااااااااااااا ابوس رجلكم هجيب كل الورق والفلوس بتاعتكم بس سبوووووني لاااااا
انا: هههههههه لا كده كده هتجيبها ياخول بعد ما تتناك بس استني انتا لسه مش هتتناك دلوقتي لان دلوقتي وقت العقاب(وخلعت الحزام ونزلت بي ع سامر وفضلت اضرب في بأفترة لحد ما تعبت ودراعي الي واخد في رصاصة وجعني وبدء ينزف بصيت كده وخلاص)يلا اجميكا عايز اشوف احلا اعادة تمثيل لفيلم الكرنك لما فرج دخل ع سعاد حسني
جميكا: (هجم ع سامر وقطع هدومه وقلع هو البوكسر وبل زبرو من تفافتو ولف سامر وبدء يحط زبرو في طيز سامر)
سامر: لا لا لاااااااااااااا ااااااااه
جميكا كان دخل الراس بس ومرة واحده دخل زبرو وبينيكو بأفتره بيغتصبو فعلا مش بيهزر وشغال دعك في لحد ما أغمي ع سامر
جميكا: ده مات باين ولا اي كسمو(ورماه ع الكرسي)
انا: شكشك فوقلي كسمو لسه مشفش عشان يغمي عليه
شكشك فوق سامر بعد ربع ساعة من التلطيش ويشممو في شرابات وسخة وحاجة تقرف المهم
انا: امسك (وبديلو تابلت )حول كل حاجة حالا قبل ما أموت كسمك انجز
سامر: خلااااص ابوس رجلك ارحمني اهو (وقعد يبعبص في التاب هو اصلا شايف بالعفية وحول كل حاجة بأسم جني )اهو بس ابوس رجلك ارحمني ومش هتشوف وشي تاني
انا: مش انا الي هحكم عليك الحكم عند الناس دي يأما يرحموك يأما (بشد الاجزاء)تموت
انجي: انا مش مسمحاك
روما: معلش طيب يا مادو سيبو وانتا الاحسن
شكشك: وانا مع روما
جميكا: انا مع انجي
انا: جني الحكم في ايدك انتي يا ترحميه يا يموت
جني: (قربت عليا ومسكت ايدي الي فيها المسدس)يموت
انا وجني فضينا خزنة المسدس في صدر سامر عملنا صدرو مصفه ولقيت جني مره واحده عينها بتدمع وفتحت في العياط بس كانت اترمت في حضني اكنها بتستخبا من حاجة وانا ضميتها عليا اكتر وكنت بعصرها في حضني ياااااااااااة ع ده احساس قلبي رجعلو نبضو خلاص روحي رجعتلي من تاني ووسط كل ده
جني: انا اسفة بجد اسفة يا مادو سامحني عذبتك وعذبت نفسي لما حكمت عقلي مش قلبي صدقت الكدب مع ان الحقيقة كانت قدامي ارجوك سامحني
انا: طبعا مسامحك ياجني انا من غيرك بلا روح بلا قلب انتي سرقتي مني كل ده بس بضحكتك الحلوة دي
جني: (وبتضحك احلا ضحكة تخلي الدنيا تبتسملك )مش هقدر استغني عنك ابدا يا روحي وقلبي و... في حاجة احبيبي منك لي
انا: بتبص ع اي ياكبتن
جميكا: يااااااااااا ع المشهد القزر ده غيرو كسم ده مشهد خرة بقي
روما: تعرف كان ناقص بقي اي اضاءة تنور عليهم كده ومروحة تطير شعرهم وشويه موسيقي رومانتك ويااااااه
شكشك: وياريت بقي ورد ينزل من السقف مع قلوب تملا الكادر
انجي: واخيرا بقي كلمت النهاية بس قبلها الاتنين يقولو مع بعض عمري ما هقدر استغني عنك تاني بجبك
انا: (فضلت واقف حاطت ايدي ع خدي بسمعهم)بس كده ولي في اضافات تانيه
جني: انا عندي اضافة تيجي نضربهم
انا: احسن حاجة فيكي انك بتقري افكاري
شكشك: اجرووووووووووووو
الشله بتجري وانا وجني بنجري وراهم وبنهزر ونضرب في بعض المهم خلصنا هبل وخدنا جثت سامر ورميناها في صندوق وبعتناه ع شركت شحن فيها ناس معارف قولتلهم ع الحوار وبعتو الصندوق ع جنوب افريقيا ع غابة مش عارف اسمها الصراحة بس ع اساس انها مساهمه من واحد للحيوانات وكده المهم نضفنا المكان ونمنا وفضل الحال ع كده جني بقت تبات معانا في البيت لحد
(المشهد في اوضتي )
جميكا: ها ياعم خلاص بقي هنفرح بيك ولي لسه هتقولي افكر الاول
انا: يابا انا بس اشوفها الاول هتوافق ولي لا
شكشك: انتا عبيط انتا بمجرد بس ما تقولها تقبلي تتجوزيني هتقولك يلا بينا
انا: طب استنو بس نشوف الاول بعد كده يحلها حلال
(تاني يوم)
(انا وجني في جنينة بيتنا)
جني: اخلص بقي عايز تقول اي بقالك ساعة تقولي موضوع مهم مهم انجز
انا: بصي بس هي المواضيع دي مبتجيش الا كده (وبنزل الي هي نص ركبه كده وايدي كان فيها خاتم)جني تقبلي تتجوزيني
جني : ايه طبعا موافقة(والفرحة هتفشخ وشها )
ولبستها الخاتم وبوس واحضان العشق دي بقي وبس كده ........
بس لسه الحكاية مخلصتش ع كده لسه فيها تاني تابعوني في الاجزاء الجايه الرومانسية جايه واكشن خفيف وكل ما تريدون والجزء الجاي هيكون بعنوان شبكه وكتب كتاب ودخله و.....
المهم بشكر حسن متابعتكم
تحياتي
⤵توقيع⬇
❤المجنووووون
Ⓜ🅰
(الجزء الخامس)
(Just mared❤)
قبل البدء بالجزء الجديد حابب اقول لكل اصدقائي happy new year وللاداره الكريمة وكل الناس الي بتدعمني بشكرهم بجد وان قصتي تنال التثبيت ده شئ اخر يحفزني ع التواجد في موعدي لتنزيل الاجزاء الجايه بسرعة وفي فترات متقاربه بشكر الكل تاني واتمنا النجاح والازدهار وكل ما نريده في سنة جديدة2020 سعيد
(مع البداية)
(في الجزء الي فات كنا وقفنا اني اخيرا قررنا انا وجني اننا نتجوز كانت بداية السعادة لحاياتنا بعد حزن واذلال من القدر لينا خلاص خلصة المعاناه واتقرر معاد الفرح وكل حاجة طبعا الكل هيقولي طب فرح من غير خطوبه وهنعديها لكن فين بقي الواصي عليها والكلام ده احب اقولك لا هي معديه السن القانوني مش مهم الواصي اوي ممكن يكون اي حد قريب منها المهم هنخش في احداث الفرح لاكن من ساعة التحضير بقي شوفو وهتفهمو لاني مش عارف اعبر بالكلام ديما الكلام بيخوني في التعبير
(قبل الفرح في اوضتي)
شكشك :وعريسنا حلو اه والنعمه حلو استغفر **** سامحني **** ع الكذب ده
انا :هشتمك بمك ياعرص اننا حد يسكتو ياجدعان ويجيبلي الجرافته من هناك
جميكا :اهدي يابا الجرافته اهي ياعم امسك وانتا اشكشك هدي التاصة عشان لسه هنشحن
انا :احاااااا مش هنشرب حاجة اجدعان دلوقتي عشان منتفشخش ابوس طيازكم فرده فرده لسه يومنا طويل وانتا الي هتسوق بينا عايزين كسمك مصحصح عشان منتفشخش ونعمل حدثة
شكشك :ههههههه تصدق هتبقي حلوه يعمل بينا حدثه وتموت قبل ما تفرح حتي ههههه
انا :هههه ده انا هزعل اوي كده لو مت تصدق ياض لو حصل هقرف امك بجد مش بعيد اجيلك افشخك في طربتك ههههههههه
جميكا :لا ياعم مش شارب دلوقتي في الفرح بقي بس مش هنتقل لما نوصل بالسلامه بقي وبعدها نتدرمغ براحتنا
انا :لهو انتا فاكرك هتقعدو معايا ولي اي انا (متقمص شخصية احمد ادم)انا داخل ع منعطف تاريخي يعني طرقونا بقي مش معني انكم خلاص متجوزين تقرفوني في ليله زي دي
شكشك :ههههههههه طب خلاص بدل ما تنقط مننا يابني اهدي المهم ترفع راس شلتنا يا زعيم
انا :لا انا مجهز نفسي ومجهز عربية اسعاف عشان هتموت مني النهارده
جميكا :ههههههه صح صح اما نشوف ياقطه يلا بينا عشان منتأخرش ع الفرح
انا :يلا بينا
(في مشهد اخر قبل الفرح في اوضة جني )
روما :انا مش مصدقة بجد انكم هتتجوزو خلاص يابنتي حاسة اني بحلم
جني :هههههه لا يختي مش بتحلمي صدقي خلاص هنتجوز وهقرفكم
انجي :ههههه انا الي خايفه منو الواد جميكا يجيبهملنا مصطولين طين ههههه بجد ده لو وصلو اصلا
جني :ساعتها هفشخهولك ياأنجي
روما :ههههههه يا بايرة اتقلي عليه ياماما عشان ميسوقهاش عليكي
جني :لا خلي يسوقها براحتو بقي ملكيش في
ههههه ومحن بنات وتاتو هات وحاجة ذريبيح خالص المهم فكنا بقي خلصو ورحنا القاعة في فندق ميلووووكي وهناك كانت هناك wwe بتعرض مباشر طبعا الافراح هناك بتبدا من الساعة10 اي الفرح بعد العرض ما يخلص وكانت مفجأة بالنسبالي لان ساعتها مكنتش مصدق بعد شو الدخله وكده لقيت ستفاني مكمان وتريل اتش وسيث رولينز وفين بالور ورومان رينز ونخبه من المصارعين جاين يحيوني بقي طبعا لاني من اشد المعجبين بيهم وكنت احد من عالج المصارعين نفسيا لاني كنت كسب شهره هناك وكده المهم بقي
(اثناء رقصة السلو الاولي)
جني :بقي عاملي الفرح هنا عشان تحضر العرض بتاع المصارعه ده مباشر ها
انا :ياماما انا لاجئ هنا لاسباب عاديه مهنتي وشغف المتابعة للمصارعة واديكي شايفة الترحيب واد اي الناس متواضعة جدا جدا
جني :صح صح بس انتا يعني مقولتليش انتا مالك عينك حمره كده ليييي رد
انا :ولعت جب حسيت اني ماشي اني طاير حاسس اني عالي فووووق هههه عادي شربت شويه عادي يابت
جني :ولاااااا انتا مش وعدتني انك مش هتشرب النهارده
انا :لا انا وعدتك اني مش هشرب كتير لحد ما اروح هو ده الي وعدتك بي صح ولي لا
جني :اااااه طيب لو هبلت بس هفشخك تمام
انا :طااايب بلاش هبل يعني ولا اشكشك جميكا
وشغلنا مهرجان بنت الجيران ولي هيقولي بقي في امريكا ومهرجانات اه عادي مش مهم والناس عجبها ونزلت ترقص معانا وبعدها شغلو انجلش والناس بدأت ترقص ديسكو دانس واحنا قعدنا شويه وبعدها رحنا بريك اتغدينا وبعدها نزلنا تاني القاعة رقصنا شويه وبعدها خلصنا الفرح وطلعنا نتمشي شويه بالعربيات ورجعنا ع السويت الي كنت حاجزو في الفندق عشان نقضي ليلة ولا الف ليله وليله
(في السويت انا وجني)
انا :يااااااااه يابت سويت حلو والسرير احلا واحلا
جنى :ههههههه يااااه يامادو انا مش مصدقه اني خلاص بقي مراتك
انا :لا ياختي صدقي منتيش متجوزه مو صلاح
جني :هههههههه وانتا تطول يامتخلف اصلا
انا :لا مش هنقضيها رغي انجزي اقولك انا تيجي نلعب احي ولي نخليها عروسه وعريس
جني :هههههه لا ياحبيبي انا هاخد دش
انا : (جريت وحضنتها من ضهرها )لا الدش ده هناخدو سوي بعد المعركه يابطه انا بقالي سنين ملمستش واحده يعني هفشخك ياقلبي
جني :ياض استني بس طب استحمي واجيلك طيب
انا :لا يلا بقي يابطه يلااااا (وشديتها جنب السرير وبدأت اقلعها الفستان وقلعتها لحد ما خلتها ملط قدامي) احااااااااا اي ده قلبي اه قلبي لا مش مصدق،اي يابت الجمال ده (تخيل كده ان قدامك جسم بلون بياض الثلج واحاااا ع الجمال انا قلعت هدومي في ثواني )
دقت ساعة العمل
جني :ههههه اهدي هتعمل اي بس
انا :دقت ساعت الزعف دقت ساعت الانتصاااااار
هجمت ع جني والي كانت قعدت ع السرير ودوبنا في احلا بوسه دامت ل5 دقائق وفيهم طفعيص في كل حتة في جسمها بزازها المرمر دول ولا الخدود الالماظ دول
وطبعا انتو عمالين تقولولي اخلص يأوفر وبتشتمو بقي بس معلش انا بحاول اوصلكم الجمال الي كان قدامي ده
نرجع للقصه بدات انزل بأيدي ع كسها وادعكو وبعدها نزلت الحسو وامصو
جني :اااااااااه يا مادو اممممم براحة امممم
انا :وانا لسه عملت حاجة ده مجرد تسخين بس لسه الماتش ده غير الاكسترا تايم
جني :انتا مأجر ملعب وبتلعب ماتش ولي اي ياعم ااااه امممم
فضلت الحس لجني كسها شويه لحد ما ساحت خاااالص رحت عادل نفسي وبليت زبري وحطيتو ع باب كسها
انا :استعدي بقي للأقتحام هو بيوجع بس في الاول بس بعدين بيبقي حلو وممتع
جني :طب براحة وحياتي ها براحة خالص
رحت مدخل زبري لحد ما الراس بس دخلت كانت جني بتتوجع شويه رحت مكمل ودخلتو كلو ونزل ددمم البكر وكده طبعا فضلت جني تتوجع وتصوت انا مرضيتش اطول وطلعت زبري واختها ع الحمام ومليت البانيو مايه دافيه وقعدتها فيها عشان تستريح وانا غسلت زبري وطلعت لبست البوكسر وولعت سيجاره وطلبت من الروم سيرفس العشا كانت جني طلعت
جني :انا اسفة ياحبيبي بس
انا :بس هبل ياماما هو مش بيدك ياحبيبي هتتعوض نستعشي بس وهنيكك للصبح
جني :هههه في حد يقول لمراتو هنيكك ها ياوسخ انتا
انا :طب ماشي شكلي كده هفشخك دلوقتي
المهم فضلنا نهزر ع ما جي العشا واكلنا ونمنا طبعا الكل كان مستني المشهد الجنسي بس انا مرديتش اضغط عليها عشان،متتعقدش لسه مفتوحة وكده لازم تاخد راحه شويه عشان متكرهش الجنس وبس المهم،صحينا بدري ع رزع الباب قومت افتح وانا عارف مين البردين الي بيخبطو
الشله :صبح صبح ياعرييييس
جميكا :وعريسنا حلو اااه ونعما حلو،
روما :طمنينا يابطه عملتي اي
شكشك : بس ياماما دي جملتي انا الي المفروض اقولها
انا :خلاص جرستو امي في كسم الفندق استني شويه (وقفلت الباب في وشهم )
جني قومي البسي ياحبي الشله الوسخه بره
جني : (لسه بتفوق)احا اي الي جابهم ع الصبح كده
انا :معلش معندهمش ددمم قومي اخلصي مش هيبطلو رزع ع الباب
المهم قامت جني اخدت هدومها،ودخلت الحمام تغير وتاخد دش وانا لبست بنطلون وتيشرت وفتحتلهم ودخلتهم وغتاته لا توصف
شكشك :يا عروسه في العروسه ياعم
روما :وانتا مالك بالعروسه العريس اهو الي يخصك العروسه تخصنا احنا
انا :عاااااقله شكلي كده هفشخكم انتو اي الي جابكم ع الصبح كده يابردين اي مفيش كسم ددمم
جميكا :يااااعم في بنات قاعده اقولك اعمل ذي مترجم الافلام يعني لما تشتم قول تبالك هههه
انا :ياخي تبا لك ياخي تابين لك ياخي كسمك بجد قوم غور
شكشك :ههههههههههه احاااااا اوووووووبا العروسه اهيييي وووووه اي الجمال ده
جني :بس ياهبل عشان مادو ميفشخكش
انجي :هههههه ايوه ياعروستنا تعالو نرغي احنا بعيد عن المتخلفين دول تعالي
انا :احااااااا قومو غورو انا عايز افرح شويه بقي يارخمين انتو
جميكا :طب نفطر سوه وهنغور حاضر
انا :احاااااااااااااااااااااااااااااااا
ونهايت الجزء الخامس
تابعوني عشان ليه الي جاي احلا
⬇توقيع⬇
❤المجنووووون
♠Ⓜ🅰
(الجزء السادس)
(اي الي بيحصل)
اولا بعتذر عن التأخير جدا ده كان بسبب الشغل وورق الجيش معلش
ثانيا بحب اشكر الناس الي بتسأل عليا او عن القصه اه عب قصه ع قد حالي لكن اهو
المهم نبدا الجذء الجديد
(مع البدايه)
انا :احاااااااااا انتو لسه ناوينلي ع قعاد احا قوم غور انتا وهو من هنا يلا
شكشك :اي ياض قلت الذوق الي انتا فيها دي المفروض تقولنا اقعدو افطرو اتغدو اتعشو احا
جميكا :ياعم انتا بتكلم في مين ده مفيش ذوق اصلا ياعم
انا :جني الرشاش من جوه يابت
جميكا :احا رشاش اقعد ساكت ياعم هنفطر سوي ونخلع و**** ماهنخلع غير بكده
انا : هخخخخخخخخخخخخخخخ
تصدق انا اقتنعت جني شوية زباله للبشوات هنا
شكشك :تصدق احلا غدوه دي ولو رشت دبان عليه يكون احلا
انا :باااااااضنيييييي احا انا الي همشي من هنا ياعم غورو كده اوعي
(قومت دخلت اوضتي جبت السجاير وطلعت للشله ورشيت رشه حلوه وقعدنا فطرتهم وطفحتهم )
انا :مش طفحطو مستنين اي يلا اخلعو ولي تحبو نعملكو مساج
شكشك :تصدق فكره انا فعلا عايز مساج ضهري واجعني
جميكا :وانا زبي واجعني تعالي اعملي مساج في
انا : (بخلع الحزام) عايزين مساج صح
جميكا : احم احم طب مش يلا احنا بقي نسيب العرسان ولي اي
انا : يلااااااا احا غورو يلا بضاني مش مستحملاكو
(خرجو اخيرا وطبعا بعد ما خلصت جني تنضيف اختها الاوضي ويلللاا)
انا : تعالي نلعب احيييي يابت
جني :ههههههه يلا بينا
(قلعنا هدومنا وقعدنا ع السرير)
انا : بصي انا هغمض عيني و هفتحها المكان الي هلاقيني باصص في ابوسو
جني : ماشي
انا : ( غمضت وفتحت) خدك مووه
جني :ههههههه تاني تاني
انا : ( غمضت وفتحت) بوقك امووووه
جني : هههه تاني
انا : (غمضت وفتحت) بزك
جني : لا( بتحط ايدها ع بزازها ) لا ياسافل لااااااا امممممم
وفضلت ابوس وامص في بزازها شويه وادعك في البز التاني عشان اهيجها
واسيب ده وامسك في ده واحلا حلامات الواحد بيدوقها اححححح انا فعلا مكنتش بشوف ستات قبل كده وفضلت ناااازل لحااااد ماصولت لكسها لحس واول حاجه مسكتها زنبورها ودي الركيزه والمكان الي تسيح منو اي ست فضلت امصو والحس في والبت سااااايحااااا
جني : امممممممممممممم ااااااااه اه كمان اه خلاص هجيب اممم اه
كل ده وانا مش سايب كسها لحس لحد ما جابت ع وشي وغرقتني بعسلها الي طعمو اححح حاجه كده فله فله المهم بليت زبري بريقي ورشقتو فيها
انا : بصي برااااحة اهو عشان ميوجعكيش اهو
جني :اااااااه اااه لا واجعني اوي براحه احححح ااااه ياحبيبي براحه ااااه
كنت بنيك براحه خاااالص كنت منيمها ع ضهرها وانا ع ركبي بدخلو فيها وضع ممتع ع فكره وبدات اسرع شويه في النيك
جني : امممممم اه ااااه يااااه كمان اه( بدات تهيج اكتر وتخش في المود)
ااااااااه امممممممممم كمان سرع كمان اححح
انا : ااااه اهو هوسع اهلك النهارده اااه ياجذمه ده بسببك كنت بقول للنيك لا وحان الان موعد الانتقام والتعويض
جني : احااا انتا منكتش حد من زمان وانا اقول بقالك نص ساعة بتنيك فيا اححححححححح اه لا لا لا اااااااه براحه طايب انتقم براحه اااااااه
انا :لا ده انا هخلي كسك ده نفق ومنغير ولا حاجه طبيعي اهو احححح ياااااه يابت انتي اخيرا بقيتي ليا اخيرا عايشها حلال وبنيك اجمل البنات ياااااه احا انا فاااجر نيك
جني : ااااااه ااااااه اممممممم هجيب اااه هجيييب اممممم
انا : ( وانا كنت خلاص ع اخري بقالي ساعة الي ربع بنيك وخلاص هجيب)
هجيب انا كمان اهووو ااااه
جني : احححححححح انا كمان اهوو امممممممم
جبنا مع بعض وكانت متعه لا توصف احا بقالي كتير مبنكش وامبارح دخلتي ومنكتش بس خلاص اهو احلا نيكه فعلا كل تأخيره وفيها نيكه ممتعه المتعه
المهم خلصنا وشويه ووصل الغدا اتغدينا واتصلت بالشله البارده ونزلنا نلف شويه
رحنا كازينو كده وسهرنا السهره الحلوه
(في الكازينو)
انا :فاكر يلا ايام الكحرته لما كنا بنروح بالعربيه ع البحر ونزاول في الناس الي رايحه والي جايه
شكشك : احااااا انا مش هنسا اليوم الي كسرت ع الراجل بالعربيه وطلع يجري ورانا وشغلنا الطريق نيد فو سبيد
جميكا : احااااا ع ده يوم وساعتها مادو قعد يهدي في سرعته ويجي جنب الراجل يكسر عليه تاني ويجري احاااااا كسم البرود
انا : وفي الاخر قومنا لبسناه في عربيه كت لسه بتركن وجرينا وشبطو هما الاتنين في بعض ههههههههه احا
روما : عيال مفتريه انا لسه فاكره اليوم الي اتعاركتو مع شله العيال الي ع البحر عشان كنت انا معاكو وقالولكو سيبو النعجه ياخرفان هههههههه
انا : طب انتي مبسوطه عشان ضربناهم ولي عشان اتقالك عليكي نعجه واحنا خرفان
روما : لا عشان
الجرسون: معلش هقاطعكو بس في واحد بيسأل عليك بره
انا : احا مين ده الي بيسأل عليا ثواني اجماعه وجي......... احااااا انتا تاني ......
وبكده ننهي الجزء السادس
مستني تعليقاتكم ع الجزء ده والهبد لسه مخلصش تابعوني عشان تعرفو الي جي
⬇توقيع⬇
❤المجنووووون
Ⓜ🅰♠
(الجزء السابع)
(بيج احااااا)
انا: احا انتا تاني كسم بضانك ياعم
شخص:مش لازم افجأك ياصديقي
انا: واحشني ياعرص انتا كسمك ابوجي بس
بوجي: حبيبي يسطا انتا عارف بقي موهبه
انا: كسم اهلك طب شوف انتا اي دنيتك معايا بس شويه شغل جوه وهبقي اجيلك
بوجي: ياعم انتا مستخسر تعرفني ع علتك قول بس متعاملنيش كده
انا: ياعم مش القصد بس بص طب تعالي خلاص هعرفك بيهم مكنتش عاشق كسمك في الضلمه وحبلتك وخليت بيك
بوجي: ياعم خش بقي متفضلش ترغي
انا: كسم برود كسمك
(دخلنا الكافيه تاني)
انا: اعرفكم ياشله با بوجي العرص بامتياز
بوجي: من زوق الي خلفوك ياض
انا: ده شكشك ياعم وده جميكا ودي انجي ودي روما دول كولهم اخواتي ودي بقي جني مراتي مرات اخوك ياض ها
بوجي: اهلا ياجماعه اتشرفنا
شكشك: اقد ياعم اقعد تشرب اي انجز مش وقت كسم تكاليف انجز
جميكا: ياعم وانتا لسه هتسأل متر واحد بيوميرا هنا
بوجي: ملوش لزوم وياجماعه
كلنا في نفس واحد: متخلص مش هنتحايل عليك اطفح من سكات
انا: ياعم اخلص بقي انتا بقيت من شلتنا خلاص يعني اتعود بلاش تكاليف لا تتهزق ماشي
(احم احم عدت فتره من الزمن كده ممله بين الشغل والحياة العاديه جميكا اقترح ع مديرو انو يفتح فرع للعياده بتاعتو تاني ووافق وفضل قاعد معانا وشكشك راح مع جميكا كمان وانجي معاهم وبوجي قرب مننا جدا وكانت فتره عاديه الي ان)
جني: انا جايه اهو يارخم في السكه
انا: هو انتي معليكيش غير كسم الكلمه دي من 5ساعات ساعة بتصحي وبعدين ساعة بتفوقي ويعدين ساعة
بتفطري وبتشربي النسكافيه وبعدين ساعة بتلبسي وتتشيكي
وساعة بتيجي هخخخخخخخخخخخخ احا لي
جني: خلصت ولي لسه
انا: بضاني يابت الجزمه انجزي
جني: طب خلاص انا قربت اهو اسكت بقي واقفل
انا: لا خليكي معايا شويه انا قاعد زهقان اصلا استني معايا ع الخط شويه ونبي
جني:حاضر يا.........اااااااااااااااه
انا: جني جننننننني اي الي حصل الو الوووووووووووو.....
احا فجأة كل الدنيا اسودت في وشي ومبقتش فاهم اي حاجه وطلعت اجري ع تحت ركبت العربيه وعن طريق الموبايل
بشوف اخر مكان ليها عشان اوصلها ووصلت لقيت عربيااات كتير مقلوبه احا اي ده
انا: ياعم انتا استني كانت في عربيه فيها بنت مقلبظه شويه وبيضه وشعرها اصفر
شخص: ايوه بيتهيقلي اخدوها ع مستشفي ....
انا: تمام شكرا
وطيران ع المستشفي عايز اشوفها واطمن عليها كنت ذي الي مش عايش جسم بس الي بيتحرك بس المخ والقلب واقفين ومش مستوعبين خالص الي حصل ده
ولي اصلا حصل وازاي حصل
رحت ع الاستقبال وبجمع افكاري وباخد نفسي شويه
انا: في حاله جايه من حادثه ع طريق.... ومواصفاتها....
شخص:اه موجوده في العنايه المركزه
جريت ع هناك عشان اشوفها واطمن عليها وبدعي انها تبقي كويسه كنت مش شايف قدامي وبطوح وبقع في كل مكان
وصلت العناية وبصيت لقيت جني نايمه ع السرير ووشها متخربش سنه كده جروح بسيطه ومتركبلها اجهزة كتير
(بعد ساعة انتظار)
انا: خير يادوكتور طمني عليها هي حالتها اي اه انا ابقي جوزها
الدكتور: خير خير متقلقش بس هي مجهده بسبب الخادثه والحمل و...
انا: احااااا حمل هي حامل
الدكتور: اي احا دي وبعدين ازاي متعرفش هي مقالتلقش دي بقالها اسبوعين
انا: تمام تمام طب طمني ع حالتها هي والي في بطنها
الدكتور: زي ما قولتلك هي كويسه بس احنا كنت شاكين في حاجه بس مش هنعرف اذا كانت صح ولي لا الا لما تفوق
انا: ذي اي انجز
الدكتور: ان يكون عندها فقدان نسبي في الذاكره لانها مشوشه شويه ولما صحيت في نص الجراحه قعدت تتمتم بكلام مش مفهوم وقالت شويه اسماء هي مش هتسيبهم فاريد ونبيل وكريم وسامر
انا: احا لا ده حاجه من زمان كده مشاكل عائليه كده المهم بس الاحتمال في كده يكون قد اي
الدكتور: بنسبة 60% كده فقدان نسبي والباقي هو نسبة نجاتها من الموضوع ده
وسابني ومشي وانا عمال اشخر واسب احاااااااا لي بس كده انا مش مكتوب لام الي جابوني اني اعيش تمام شويه من غير مشاكل ولا تعب ااااااه يااحاااااااا ع الفشخ ده هخخخخخ طب فكر بس هتعامل ازاي انا مش قادر انا هتصل بالشله لازم يجو
واتصلت بيهم يجولي بسرعه وجملي وشرحتلهم الموضوع
شكشك: انا شايف انو برضو مش لازم نسيبها هنا احنا ناخدها البيت احسن ليها
جميكا: ياعم افهم بقي خلاص الخطر انشاء **** يروح وتبقي بخير اهدي بس مش كده
بوجي: مادو بص الحل الوحيد فعلا تاخدها ع البيت عشان ترتاح وهنا ذي البيت بس كمان في البيت اءمن ليها احنا لسه منعرفش الي عمل الموضوع ده ولي كان عايز اي ولي ممكن يجي هنا يشوف اذا كانت عايشه ولي يعني هنا مش امان
انا: باااااااس بقي انا مش قادر خلاص انا اي الي خلاني احيبكم بس انا عارف كل ده وانتو بتفكروني بي اخاااا انا بحاول انسا لاجل يخف التوتر شويه
انجي: اهدي بس كده وتعالي كده يابني انتا اقعد كلك لقمه انتا مكلتش من الصبح حاجه
انا: لا واكل ولا شارب غير لما اطمن عليها
روما: مادو طب معلش عشان خاطري وبعدين عشان تقدر تكمل وتعرف تتحرك ياعم ونبي
انا: قولت لا يبقي لا مش واكل
الدكتور: خلاص هي فاقت بس للاسف شكنا طلع في محلو الحاله جالها فقدان نسبي للزاكره
انا: احااااااااااااااااااااااااااا لا بقي لي بس كده **** لييييي(وبضرب في الحيط بأيدي وبكل عصبيه )
شكشك: بس ياعم وحد ****(وبيمسكني يهدين)
جميكا: طب معلش الفقدان ده يادكتور نتعامل معاه ازاي وهو اصلا الفقدان ده انا مش عارف هو اي
الدكتور: اه بص هي مش فاكره اي حاجه غير ال5 سنين الي فاتو قبل كده مش فاكره حاجه والتعامل معاها بقي هيكون انكم تفكروها بازمان واحده واحده متحاولوش تتكو عليها ولي تديقوها خالص نفهوم كده بعد ازنك
جميكا: شكرا اتفضل
بوجي: احا بقي و**** لو اعرف مين عمل كده هفشخ كسمو
طبعا انا كنت منهار ومن قلت الاكل هبطت شويه وتعبت مكنتش قادر اقف
جميكا وشكشك خلصو اجراءات الخروج وكده واخدنا جني ع البيت وانا من تعبي نمت قتيل في العربيه ولما وصلنا شالوني وودوني اوضتي وفضلم قاعدين تحت اما البنات فا اخدو جني ع اوضة ******* في شقتي الجديده وغيرولها ونيموها وفضلم جنبها
(الصبح)
جني: اه انا فين اي ده اي الي جابني هنا انتو مين....
انجي: حمدلله بسلامة ياحبيبتي
جني: انتي مين اصلا وانا اعرفك مين الي جابني هنا
انجي: نعم جني انا انجي اختك يابت انتي مش فكراني ولي اي
جني: انا مش فاكره طب اي الي حصل
روما: احا انتي مش فاكره اي حاجه حتي الحادثة
جني: حادثة اي اااااه دماغي انا مش فاهمه حاجه ااااااه(اغمي عليها تاني)
انجي: جني جنييييييي رومااا اتصل بالدكتور حالا انا هروح انادي الباقين
روما: حاضر حاضر هخخخخخخخححح بيج احا مبيردش لي.........
اتمني الجزء ينال اعجايكم ولي ون فيهوش جنس بس معلش مهم لتسلسل بدايه لاحداث جديده انتظرو الي جي افشخ
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
(الجزء الثامن)
(المصايب)
روما :احاااا مبيردش لي ده احا بقي رد رد هخخخخخ احا انجزززز...الو اسعاف بسرعه العنوان ......
انجي :اهدي اهدي انشاء **** خير اهدي انا هروح اصحي مادو
روما :لا بلاش بدل ما يحصلو حاجه هو راخر صحي جميكا وشكشك بس انجزي ع ما اغير
انجي :جميكا شكشك اصحو بسرعه تعالو عايزاكم
شكشك :اي في اي حصل حاجه
انجي : انجز بس تعالي هقولك
جميكا :تعالي ياعم..... اي في اي يابنتي
انجي :روما صحيت مش عارفه لا نفسها ولي احنا واغمي عليها
شكشك :احاااا طب كلمو اسعاف
انجي : جاين في السكه اهم متقلقش
(وبعد ساعه كانت الاسعاف جت وراحو كلهم المستشفي كل ده وروما مصحيتش وانا كنت في شبه غيبوبه من الصدمه الي كنت فيها ان روحي ومراتي بتروح مني لا وكمان ابني الي لسه جي في السكه وولا الافلام الهندي جدا بقي المهم بعد الكشف وكده الدكتور طلعلهم)
شكشك :خير يادكتور
الدكتور : الاول بس جوزها فين
جميكا :هو بس مسافر شغل وميعرفش ومرديناش نقلقو قبل ما نفهم في اي في اي يادكتور قلقتني
الدكتور :الحاله جايلها فقدان في الذاكره وتعرضت لصدمه بس لي انا مستني منكم الاجابه عشان اعرف السبب
روما : هي صحيت فا احنا كنا بنفكرها بنفسها وبينا وفجأة بدأت تتكهرب كده ومش فهما اي الي حصل واغمي عليها
الدكتور :اه عشان كده طايب الحاله متشوشه والتذكير المفاجئ ده خلاها مشوشه اكتر وعقلها مش مستوعب واغمي عليها
انجي : ايوه يا دكتور طب نعمل اي طب وهي هتبقي كويسه ولي لا ولما تفوق نعمل اي
الدكتور :هتتعاملو معاها بطبيعيه جدا وهي هتفتكر مع الوقت لان الحاله عندها ذي مثلا كدمه لازم نسيبها ومع الوقت بتروح صح وانتو متفكروهاش بحاجه واي كلام تقولو تخدوها ع قد عقلها لحد ما تفتكر لوحدها وهي الحاله حاليا مستقره متقلقوش وهتفوق بس هتستني بس نعملها فحص وتخرج معاكم
شكشك : تمام الف شكر يا دكتور
جميكا : اي ده مادو بيرنلي احا اقولو اي ده
روما : اتو هكلمو انا... الو اي يامادو لا مفيش احنا بخير بس احنا اخدنا جني المستشفي لان الدكتور طلب مننا نجيبها النهارده عشان بعملها كشف تاني عشان يطمن ان الحاله استقرت اه اه تمام شويه وجين كلنا متقلقش وهقولك الي حصل متقلقش يلا سلام......محدش يقولو حاجه دلوقتي لما يهدي نبقي نقولو
(وروحو وانا طبعا مش ح****م عايز افهم وهما كل الي عليهم مفيش حاجه هي تمام
بس انا مش مقتنع الصراحه وحاسس انهم مخبين عليا حاجه)
انا : شكشك ياصحبي هتقولي في اي ولي اضربك انجز(وماسك عصاية هوكي)
شكشك : ياعم مفيش وسيب كسم العصاية بقي وبطل هبل
انا : طب انجز قولي اي الي حصل في المستشفي وبجد
شكشك : ياعم ما احنا قولنالك بص روح اسأل حد غيري
(يخربيت كسم الخرا محدش بيرد ع الي جابوني ولا هي تمام وهي كويسه وبس احا انا عارف انهم مخبين عليا حاجه بس اي هي)
انا :بقول اي سيبوني معاها شويه ياجماعة
روما : حاضر بس بص تعالي هقولك حاجه
انا : ايوه انا مستني بقي اسمع منك اي الي حصل في المستشفي وحالة جني اي
روما : بص ياحج من الاخر كده هي عندها فقدان في الزاكره ومش فكرانا وعشان منأذيهاش مش لازم نقولها او نفكرها بحاجه دلوقتي خالص الا لما تجمع شويه هي وتفتكر بنفسها
انا : تمام وبالنسبه للحمل متكلمش في
روما : ياحبيبي بص كل شئ بين ايادي **** وملناش فيها دخل والدكتور طمنا انو مش هيكون في خطر لا عليها ولا ع الي في بطنها
انا : ماشي انا هخش اقعد معاها شويه.......اي ياقلبي بس قلقتيني عليكي ياجذمه ونبي فوقي بس وانا هاجيبلك كل الي نفسك في طب اي حاجه ياستي بس فوقي
جني : انا فين اي ده انتا مين انا اي الي جابني هنا
انا : اهدي ياجني اهدي انتي في بيتك ياحبيبتي
جني : طب ولما ده بيتي انتا مين وبتعمل اي في بيتي
انا : انا جوزك ياروحي
جني : انا مش فاهمه حاجه ولا فاكره حاجه ولا حتي نفسي لي ولا فاكره انك جوزي طب لي
انا : اهدي بس عشان انتي حامل اهدييي وهفهمك انتي بس مجهده وتعبانه شويه والدكتور طمني انك هتفتكري كل حاجه مع الوقت لوحدك بس واحده واحده ياجني عشان متتعابيش تاني
جني : ماشي ياحبيبي
انا : لوحي يالوحي
(في مشهد اخر)
جميكا : اوعي بقي الفستان المكشكش الاسود بقي
انحي : عشانك يامتخلف
جميكا : انا متخلف ده انا هخرمك ياجذمه دلوقتي تعالي (وقام يجري وراها)
انجي : لااااا سيبني اوعيي لا لا اااااه لااا
جميكا : استسلمي يابنت انتي واتي بوسه بقي امممم(وبدأ يبوسها)
(وقبل ما اكمل القصه كانت احداثها قبل كورونا بقي يعني بوس واحضن براحتك)
انجي : اممممممم طب بوراحه وانا هطير ياعم انتا براحه بقي
جميكا : تعالي (وسحبها ع السرير وقلعها وبدء يبوسها ويحسس في كل مكان في جسمها)
وكسم احساس بقي ومحن انا مليش في انا بقي بس قشطا
(وكمل جميكا تسخين فيها بوس وتحسيس ولحس في كل مكان فيها عشان يوصلها لاعلي درجات حياحنها ومحنها وبعد كده)
جميكا : تعالي مصي عنتر شويه يابت
انجي : اتو بس وملكش في ده حبيبي امممممممم ياحبيبي ياعنتوري بحبك اوي ياعنتوري انتا والمتخلف صاحبك
جميكا : طب بوراحه لحسن يشتمك يابت
انجي : امممممم ايوه بقي انا بحب ام عروقو دي مستفزه
(بصراحه كده انا هنهي المشهد ع كده وهكملو الجزء الجي مع مشهد جنسي اخر بس انا لسه ما نهتش)
(وبعد مرور شهر)
انا : اي يا جني مبسوطه ياروحي اخيرا بدأتي تخفي وتفتكري اهو
جني : ايوه يا مادو اخيرا ياروحي ده انا كنت هتجن اصلا اني مش فاهمه في اي
انا : اهو بقي طب ثواني ياروحي هرد ع الفون وجيلك استني......الو
شخص : اهلا يا سوبر هيرو
انا : ايوه مين بردو انا عارف انا مين انتا بقي مين
شخص : هههههههه اخص مش عارفني ياض طب مش عيب طايب لا بجد تستحق الي هيحصلك
انا : استني كده هسمعك صوت القط...
شخص : انا الي كنت هقتل جني بس معرفش ازاي جت سليمه
انا : لا بجد طب وايوه عايز اي اجي اضربك بقي وانتقم وكده لا فاكس معلش وقت تاني لا و**** مش هينفع ياجدع كلو في وقتو
شخص : طب بص بقي انا من الاخر كده زي ما اذيتها هأذيك وهكسرلك عضمك دلوقتي استني بقي
انا : طيزك حمرا تيييييت....يلا يا روحي
جني : في حاجع ياحبيبي مين الي كان بيكلمك شكلو ضايقك
انا : وانتي فاكره نفسك عشان تفتكري حد امشي ياحجه ونبي من سكات
جني : ماشي يارزل
انا : اركبي يادزمه هانم
جني :اهو يلا انجز ياسواق هههه
انا : مش حلوه......ااااه
جني : مادووووووووووووو........
.....
ودي نهاية الجزء التامن ارجو يكون عجبكم وتابعوني الي جي افشخ
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
(الجزء التاسع)
(دربكه)
في الجزء الي فات وقفت في مشهد صعب الصراحه والكل كان عايز يعرف اي الي حصلي طب تمام الي حصل ان شخص بعت ناس ضربوني ولولا الناس كنت موت فعلا واتنقلت ع المستشفي وخير انا بقيت كويس يعني هي يادوب شويه كدمات وبس يلا بقي نبدا الجزء من المشهد ده
جني : انتا يلا مش هتهمد غير لما تموت يعني واكيد الفون الي جالك في المستشفي ده لي علاقه بالي حصلك
روما : ايه انتا مين الي كان بيتصل بيك ده وعايز منك اي يامادو
انا : طب ما انا بقالي كسم ساعة بقول معرفوش ولي هو عايز اي بس ملحوقه هو الي وره مصايب كتير من مصايبي وحادثت جني كمان ولو عرفتو هفتح عليه جهنم
جميكا : بالعقل يسطا بس مش اكتر ات النمره وانا هشوف اي دنيتها
انا : كسم تفاهتك ياعم رقم برايفت وانا ايدي مش في طيزي يعني عشان تفوتني حاجه شبه كده اهدي كده واتقل انا هعرف اتصرف المهم بس كده خرجوني من كسم المستشفي مش بايت هنا انا
شكشك : ياعم روق انا هروح اخلص الاجراءات واجيلك اهدي وهتخرج
المشهد ده بعد رجوعنا للبيت
شكشك : ولا انتا ياض بابيض انتا واحشني ياعم
روما : ايوه اعملك اي يعني
شكشك : ما تجيب بوسه مشبك ياض
روما : هههه لا دمك خفيف ابقي خدها من بتاعت الاستقبال يارمرام
شكشك : طب بالذمه في افتك.منك تعالي بقي يابت يخربيت قمصتك مكانتش بصه يابت انا ببص كده عليها عشان اقدر الوتكه الي انا متجوزها
روما : لا بجد طب ماشي ويعدين برضو عايز مني اي
شكشك : اتي بوسه بقي
روما : لا لااااا يارخم ابعد بقي اوع..امممممم
شكشك : تعالي بقي متبقيش رخمه كده تعالي نعمل مسمار حلو كده
روما : لا ده انتا هيجان ع الاخر شكلها هيجتك.طب ومرزعتهاش هي المسمار ليه
شكشك : لا ده انتي حقوده وبرده خلاص انا رايح اتخمد تصبحي ع خير
روما : يلا وانتا بخير يارمرام
نرجع بقي للمشهد الاساسي
غيرت هدومي وريحت شويه وبعد ساعة كده خرجت البلكونه مع كوبايه قهوة بقي بلاك مع سيجاره ولقيت الفون رن
انا : و**** كنت مستنيك اي ياعم مش تطمن حتي ازاي كنت موت ولي لسه
شخص : بص ايا كان انا عارف الشخص الي عمل فيك كل ده وانا ابقي شريكه بس هو غدر بيا وانا عايزه انتقم منو
انا : قديمه العب غيرها انجز وات الي عندك
شخص : بص من غير لف ولا دوران انا سمعت الي حصل بينك وبينو وانا حاليا محتاجاك معايا وعارفه انك عايز تجيب حقك
انا : اي اثبات انك مش تبعو ودي لعبه من العابو عشان يجيب رجلي
شخص : طايب الشخص ده اسمو مايكل مجدي وانا سلوي كنت شريكتو وهو باعني يعني العدو واحد
انا : وطبعا انتي عندك خطه صح ومخططه ودارسه قوليلي اي هي
سلوي : بص انتا عندك مصحه نفسيه في مصر وفيها شخص اسمو احمد وهبه ده برضو من الي عايزين ينتقمو من مايكل لانو حبسو هناك
انا : اه تمام ماشي اي بقي الخطة ننجز عشان انا السيجاره خلصه وعايز اروح انام
سلوي : طايب عايزة منك بس ان لما مايكل يجي يتحبس عندك ميخرجش للابد دي هي الخطه واهو عندك انتقم منو زي ما تحب
انا : والشخص التاني الي هناك احمد اي ده
سلوي : اه لا ده هما عايزين حاليا يخرجو هو وشخص اسمو معتز عشان يقتلو
انا : تمام بصي اديني يوم واكون في مصر عشان محتاج امخمخ شويه
سلوي : تمام سلام
(احااااا اي الخيال العلمي الي حصل ده ومعلش الاسم ده مش غريب عليا هو لو الي في بالي يبقي استحاله يبقي هو وازاي اصلا هي عارفه التفاصيل دي احاااا بص هو خيال علمي فعلا بس ماشي تعالي بقي نلعبها صح )
انا : الووو اي يا صلاح بص وفي الانجاز عايزك في حوار انا هنزل مصر بعد بكره اكون صفيت الدنيا هنا ورستأت حالي وهتابع معاك فون لحد ما نخلص
صلاح : رقبتي يسطا انتا خيرك سابق
انا : ده العشم برضو النسبه في كويسه بص بقي في شخص هبعتهولك في المستشفي هتتعامل معاه اكنو انا تمام وهفهم الي هناك الدنيا يعني من دلوقتي انتا دكتور مادو تمام
صلاح : مش فاهم لي برضو وضحلي عشان اكون معك ع الخط
انا : بص ده حوار كبير ومش هعرف احكي دلوقتي المهم اعمل ذي ما قولتلك واي حد يزور المريض الي اسمو احمد وهبه تقولي كل التفاصيل بالظبط راقبلي كل الي بيحصل وفي واحده اسمها سلوي هي دي برضو الي عايزك تتابع معاها فون واي طلب تطلبو تنفزو بالحرف تمام لحد ما اجيلك
صلاح : علم وينفز مطلوب مني اي حاجه تاني
انا : لا تمام بقي انتا يلا سلام
(كده عظمه اوي نتقل ونستني بقي السناره تغمز)
(بعد يومين رجعت مصر والي حصل في اليومين دول كنت صفيت كل الشغل الي معايا في امريكا والعياده اتباعت وخلاص
كده مفيهاش سفر تاني هرجع بلدي اولي بيا وكمان صلاح اتصل بيا مرتين مره عشان يعرفني حوار معتز وكان الحوار ان احمد ومعتز خوات احا يعني الاشتغالي من مين معرفش انا كمان ذي ذيكم دلوقتي مش فاهم بقي كل مادا ما الهبد بايوسع منا المهم قولت يبقي اكيد الحوار من سلوي وده الي اتأكدت منو لما صلاح قالي ع الي حصل ان سلوي لما عرفت ان معتز بينحرب ان احمد اخوه يطلع قالتلو انو ميتصرفش الا لما هي تكلمو وهو يقول ان ده مش هيحصل حلو كده لحد دلوقتي اللعبه بدات تحلو وماشيه صح فاضل بس اني اظهر بس مش دلوقتي)
(اليوم التالت)
انا : الو اي ياصلاح في جديد
صلاح : ايوه في انا مش هكمل في الحوار ده
انا : احاااا لي ياعم خرا ع الصبح اي الي حصل
صلاح : معتز ده عمل معايا موقف كده خرا
انا : طب ما تكسم تحكي ولي هتفضل تأوا زي العيال انجز
صلاح : خدني في مكان مهجور وخلاني امسكلوو... ووبص عمل معايا موقف وحش وطرطر عليا ومشي
انا : طايب وطبعا انتا اديك في طيزك معرفتش تدافع عن نفسك
صلاح : ياعم هو جسمو عضلات وانا خفت منو ولما حكيت لسلوي قالتلي اقفل وانا هتصرف وبس انابقي عايز حقي
انا : طب اتقل شويه وانا هشوف هترسي ع اي وبعدين حقك هيجيلك بس موعدكش دلوقتي استني
صلاح : تمام اي ده استني في حاله لسه جيالي من القسم دلوقتي هشوفها واكلمك
انا : بلغني الي حصل خلص وكلمني
(احااااا انا كسم دماغي علقت اعمل اي طب دلوقتي مين بيلعب مع مين مش فاهم انا معتز ولي مايكل ولي سلوي لا احا مايكل لسه مظهرلوش موقف وشكرا كده طلع منها معتز موقفو برضو ان ده اخوه بس مش لدرجت يتعدي ع دكتور وسلوي دي انا شاكك في طريقتها من كل حاجه طب اعمل اي اي ده الفون بيرن )
انا : الوو اي ياعم الي حصل
صلاح : بص بقي الحاله دي انتا هتفرح بيها قوي وسلوي اتصلت وقالتلي اهو مايكل عندك ميخرجش واعمل فيه ما بدالك
انا : لا احا اي ده ازاي يعني الحاله الي جيالك من القسم دي هو مايكل لي
صلاح : بص التحليل اثبت انو بيتعاطي مهدئات بدون اي وصف من دكتور لا والنصيبه انو دكتور صيدلي وبص من الاخر كده الموضوع معقد بس هو من ساعت ما جه وهو معليهوش غير كلمت اتولي الدوا ومتعصب فشخ وحالت جنون
انا : لا دي احلوت بص ساعه وهكون عندك متديلوش اي حاجه لحد اما لجيلك اهدي ع حالك ومتتصرفش من دماغك
( بس كده الفوله بانت واللعب اتكشف مايكل ومعتز برائه وسلوي هي الي ورا اللعبه ومايكل اصلا دكتور صيدلي موهوب وزميلي اصلا واستحاله اصدق انو مدمن وفي ان في الحوار وانا هشوف بقي )
(بعد ساعة وصلت المستشفي)
انا : صلااااح خد فين الحاله
صلاح : تعالي يادكتور اهي الغرفه بتاعتو
انا : تمام استني هنا لما اندهلك ابقي خش....ازيك دلوقتي يامايكل
مايكل : اي ده انا بشبه عليك انتا مين لا ثواني كده لا احا انتا مين
انا : لا استني يمكن تفتكرني ولي لا بص ياعم بيضاني هتعرفني لوحدك اهو بضااااني يابضااااني
مايكل : لا استحاله احااا انتا.....
طايب نكمل بقي الجزء الجاي
ومتنسوش الي جاي افشخ
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ
(الجزء العاشر والاخير)
(هلوسه كتير)
وحشتوني اعزائي القراء بعتذر عن الغيبه الطويله وده لاسباب قهريه وغصب عني لاكن النهارده قررت انزل اخر جزء في السلسله دي لبدايه السلسله الجديده وطبعا بهني الكل بمناسبه رمضان ونبدا مع بعض بقي الجزء ده
.....................
(بعد ساعة وصلت المستشفي)
انا : صلااااح خد فين الحاله
صلاح : تعالي يادكتور اهي الغرفه بتاعتو
انا : تمام استني هنا لما اندهلك ابقي خش....ازيك دلوقتي يامايكل
مايكل : اي ده انا بشبه عليك انتا مين لا ثواني كده لا احا انتا مين
انا : لا استني يمكن تفتكرني ولي لا بص ياعم بيضاني هتعرفني لوحدك اهو بضااااني يابضااااني
مايكل : لا استحاله احااا انتا.....
انا: ياعم ايوه انا احا استني لا ايوه انا يسطا
..............
(بفوق من غييوبه ولي نمت مكاني باين وبصحي ع صوت التليفون بيرن)
انا: احا الوووو ايوه
شخص: اي ياعم انتا قط بسبع ارواح ولي اي
انا: اه معلش كنت المفروض اموت وكده بس ده لو كنت بعت رجاله بس المهم عشان نتفض وانا مش فايقلك الصراحه هات من الاخر وتعالي نلعب ع المكشوف انتا مين
شخص: ههههههههههههه مكشوف وانتا لسه معرفتنيش ولي اي ياعم
انا: لا معلش مبعرفش خولات اخرهم يهددو فون اسف
شخص: انا ابقي صاحب اللعبه من البدايه ياحبيبي ميخلش عليك بقي سامر والمنايك الي قبلو
انا: من انتا ايه الرجل العناب بكسم قدراتو
شخص: انا مش مصدقك انك لسه مش عارفني
انا: واخرتاه يالي عملت انك.معايا وصحبي الي واقف جنبي وفي الاخر تطلع انتا الي مخزوق حياتي
بوجي ياعرص انا مش هسيبك
بوجي: انا قولت انك عارفني وعشان كده انا نزلت مصر وريني بقي هتجيلي ازاي لا وفمملكتي هههههههه
انا: مش عارف اقولك اي غير هما بص كلمتين حضر وصيتك واول ما تسمع خبط ع بابك انتحر اكرملك
(وقفلت في وشو احاااااا لحظه واحده اي الي جاب في دماغي سلوي ومايكل ومعتز اي ده هو انا كنت بتفرج ع فيلم ونمت باين احا دماغي اتسحلت في كسم حوار لا بس حلم لذيذ اهدي بقي كده انا عايز بقي اي اجمع افكاري بوجي رجع مصر وانا في فيغاس يعني كسم يوم سفر ماشي وبعد ما اروح اي العمل هجيب كسم الي خلفو ازاي احا مفيش كسم حوار ويكون سهل ابدا وبعدي احا استني بس ده بيقولي هو الي ورا حواراتي القديمه لا بس مستحيل لسه في الاعلي منو مش هو الي عمل كده
طب ما ياض يامادو اي رايك تسيبهم يلعبو شويه وبعدين تاخد انتا الكوره وضربت جزاء حلوه وفي بضانهم وهتشوط هههههه ابو تقل ددمم امك اسكت جتك القرف المهم انا هقوم اطمن ع البت الجني وهرجع انام وبكره نشوف الحوار ده)
(قومت وروحت اوضتي انا اصلا كنت في البلكونه كل ده بشرب قهوه وسيجاره ونمت باين المهم دخلت الاوضه لقيتها نايمه يالهووووووووووي ملاك ياخونه نايم وبطنها المنفوخه دي احا انا هبقي اب احا )
جني: اي ياحبيبي كنت فين كل ده
انا: كنت نايم ولا مغم عليا باين في البلكونه مش عارف المهم ياحبي انتي عامله اي والبيبي حبيب بابا اخبارو اي
جني: اسألو بنفسك(وبتشاور ع بطنها)
انا: لا مش بتاع المحن انا ده بتاعه احط راسي ع بطنك واكلمو ما ده لاجنون لا محن
جني: اخلص بقي يابنل فصيله يارزل
انا: حاضر ياحياتي هتموحن عشان خاطرك حاضر(وبحط راسي ع بطنها)
حبيب بابا انتا ولا جربان ياض
ابني: عايز اي ياعم انتا سيبني نايم
انا: هخخخخ احا اي ده مين انتاا مين يلا
ابني: احا جي تقلك منامي وتقولي انتا مين ياعم غور جتك غوره تخدك سيبني نايم
انا: تنام مين بس خد يابني احا انا مكنتش متخيل ان ده بجد طب انتا لوحدك جوه ولي معاك حد
ابني: اه معايا اتنين نسوان كيرفات ايييييييي فراتيك يابا رشدي
انا: احا ده انتا غلبت كسمي في البضان ده انتا رخم ياض نام جتك القرف في صوتك عيل غتت شبه ابوك
ابني: اديك قولت شبهك يعني مش من بره يلا انطر وسيبني انام هخخخخخخ فشووووو
انا: فشووو احا شايفة ابنك انتي حامل في سرسجي حضرتك
جني: ههههههههههه مش مهم المهم انو حته منك
انا: كسمه احا يعني مش كده
ابني: متشتمش ياعم انتا بدل ما اطلعلك وهدي.كده واحب اقولك الي كنت بتعملو في الناس هيطلع عليك
انا: ولا اتخرس يلا احا ده انا هقتلك انتا وامك
جني: **** وانا مالي يالمبي
انا: بلا لمبي بلا خرا اتخرسي انتي كمان انا غلطان اني جت اطمن عليكي نامي نامت عليكي حيط مسلح نامي
(تاني يوم الصبح الساعه 1 الضهر)
انا: انا جمعتكم عشان احنا دخلين ع اكسن ابن متناكه بس ده الحوار والتفاصيل هقولكم اهو
جميكا: ايوه خش في التفاصيل انجز
انا: بوحي اتصل بيا وهو الي ورا الليله دي بس انا شاكك ميكونش لوحدو لان بوجي اغبي من الي انتو متوقعينو ده وانا في الاول كنت ممكن اخش اي حرب بقلب جرئ لاكن انتو عرفين دلوقتي انا في رقبتي جني وابني والخوف ع الولاد اولا احنا ياما شوفنا الاوسخ من كده لاكن العيال لازم نتصرف ونبعدهم عن الحوار ده بأي شكل
شكشك: ودي هتيجي ازاي يعني نبيعهم ولي نسيبهم لحد يربيهم مش فاهم
روما: طب ما اي رايكم جني والولاد يسافرو اي مكان تاني امان ونتصرف احنا
جني: انا رجلي ع رجلكم ثم مينفعش نسيب حد والباقي بعيد عننا عشان ميكونش في.فرصه ليهم يمسكونا من ايدنا الي يتوجعنا لازم يكونو موجودين قدامنا نحميهم احنا
انا: تمام احنا مش هنصفي حاجه هنا وهننزل بزنس مصر ولما نخلص الحوار ده نبقي نشوف هنفضل في مصر ولي هنرجع هنا تمام
انجي: وانتا يعني في مصر هتكون في امان بالعكس احنا بنسلملهم نفسنا وش كده
انا: بالعكس احنا في ملعبنا كده وعموما انا حاططلهم خطه متخرش المايه هههههه
جميكا: ايوه بقي الشقاوه هترجع والاكشن بس لحظه معلش بس انتا متأكد من ان الواد ده في مصر ازاي
انا: وحتي لو مش في مصر ننقل احنا اللعب هناك
ركزو بقي في الكلام الي جي ده عشان تعرفو هنعمل اي........
(في مشهد اخر في نفس اللحظة )
بوجي: اسف ياصحبي بس مش بأيدي كل ده(وبيخش لاوضه في بار في لوس انجلوس)
حصل ياباشا وقولتلو اني الي بلعب بي بس مظنش انو صدق
الباشا: ههههههه(ضحكه بشواتي اتمه شبه وشو)عادي ولا يهمني انا عايزو بقي ينقل اللعب في مصر بنفسو عشان اعرف افشخو براحتي لان نفوزي في مصر اكبر بكتير من هنا
بوجي: ياباشا ولزمته اي كل ده اي الي حصل عمل اي لده كلو
باشا: مش شغلك وبلاش تسأل في الي ملكش في وامشي غور يلا حضر نفسك عشان السفر
بوجي: حاضر ياباشا(كسمك يابنل متناكه حاضر انا هرفكم انا ابقي مين)
الباشا: (بيتكلم في الفون)حصل زي ما طلبتي ياملكه وهوقعهولك
الملكه: تمام انا عايزاه يجي يبوس رجلي عشان يحرم يعمل الي عملو معايا تاني
باشا: تمام من بكره هنبدا اللعب ياملكه ومتقلقيش هندمهولك ع الي باقي من عمره
ملكه: تمام سلام دلوقتي وتابع معايا اول باول
باشا: حاضر ياهانم الي تؤمري بيه(وقفل المكالمه)
باشا: انا معرفش عملك اي بس حاضر هندمه وخلاص لاجل اني اوصلك ياجبل هههههههه
(في مشهد اخر)
ملكه: انا هعرفك يامادو ترفض تعمل الي انا عايزاه ازاي بترفض الملكه احا حاضر ههههههههههه
(في مشهد اخر)
انا: (بكلم نفسي)هييييح طايب انا كده لازم كل الي جي يكون اللعب بالنسبالهم ع المكشوف الا ورقتي الرابحه هخليها للاخر والباقي مكشوفين قدام الكل عشان يقعو واحد ورا التاني
يلا ادي احاااااااااااا القهوه خلصة ازاي احا طب ماشي نبعت نجيب بقي وكمان السجاير احا ده اي الخرا ده ....
اعزائي المتابعين للاسف مضطر انهي القصه هنا عشان اروح احضر الشنط واجيب قهوه وسجاير عشان اعرف امخمخ للي جي يلا اشوفكم بخير في السلسله الجديده بعنوان
(مستشفي المجانين)(المجانين راجعين)
واحب اشكر الكل تاني انهم تابعوني وحبو القصه وده شئ يفرحني جدا واوعدكم بمفجأه تانيه خلال الايام الجايه
وبشكر الاداره الجميله الي ساعدتني وصبرت عليا في الهبد والرزع ده وبيساعدوني وبيحفزوني وع رأسهم
وسع بقي للاسامي الي جيه دي
THE LEGEND الاب الروحي للكل والي لما بتحتاجو مش بيسيبك وانا بحبك يا اسطوره العنتيل
SAMi TOUNSi ده بقي الاب الروحي الي بجد مش هعرف اوفي حقه بالكلام بحبك اسامي و**** الراجل ده بيتعب معايا كتير واقل حاجه بحب اقدمهالك اني هكون ديما عند حسن ظنك فيا ياسامي
نيجي بقي للي بص ديما موجود هنا لاجل بس مساعدت الكل وبنقولك بنحبك اويييييييييييييي يا شوفوني
والي جي ده بقي الي ديما يحفز فيا ويعدلي حقيقي بحبك يا جدو احا معرفتهوش ازاي انزل ياعم بالاسم
العنتيل متميز
*Esraa*الاخت الي لو بس احتجتلها في اي حاجه هتيجي تخربألك الدينا وتساعدك والي يدوسلها ع طرف بت.... بلاش احنا عارفين بيحصلو اي بنحبك يا سو
واخيرا وليس اخرا اخويا بقي الي الهبد عندو فدادين وشكاير متعبيين ايووووووه هو
Michael Magdy
ومش عارف اقولو اي غير ان كل الخيار الي في مصر هيجيلك ناو ياشق
وبهنيكم تاني بحلول رمضان والعيد قرب اهو والعديه هديهايكم بدي شويه لاني هكون سافرت تاني ومش هرجع غير بعد فتره بس متقلقوش انا اغيب اغيب وارجع بالجديد سلام نتقابل في السلسله المقبله
❤المجنون
>()([|/\|<
ⓜⓐⓓⓞ