متسلسلة قصتي الحقيقيه لتحولي من ولد لبنوتي حتى الجزء التاسع (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
غير متصل
انا اماني اسمي الحقيقي ايمن سني 36 سنه من القاهره ومن كتر ما قريت في المنتديات قصص عن اللي زيي معظما كلام من خيال مؤالف وقليل جدا الحقيقي قررت اني اكتب قصتي اهو اتكلم مع حد افضل من كلامي مع نفسي لكن قصتي طويله شويه لانها بتبتدي من سن 6 سنين تقريبا من وقت ما وعيت علي الدنيا وابتديت اعرف ان البنت غير الولد وابتدت العادات والتقاليد تسيطر عليا لكن احساسي انا كان مختلف بس في السن دي مكنتش اعرف ايه حقيقه احساسي ده وعرفت ان البنت بيبقي عندها نونوس لكن الولد عنده حمامه او بلبل ودي اكتر حاجه كرهتني في حياتي طيب ليه انا مش عندي نونوس ومع الوقت عرفت ان كلوت البنت غير كلوت الولد بس انا شايف ان كلوت البنت اجمل قولت انا هسرق اي كلوت يقابلني بتاع بنت والبسه كنت بدخل عند جيرانا كعاده اهل شبرا زمان البيوت واحده وفعلا ابتديت اسرق الكلوتات اللي تكون مقاسي بتاعت بنات جيرانا ومع تطور السن عرفت ان البنت بيطلعلها صدر وبتلبس حاجه اسمها سنتيان يبقي اسرق سنتيانات فوتكوا في الكلام انا كنت بحب العب مع البنات مش الصبيان ومحبش لعب الكوره المهم بعد ما دخلت اعداددي اكتشفت ان في حاجه اسمها فوط صحيه بتحطها الستات في الكلوت مكنتش اعرف ايه فيدتها لكن خلاص اشتري وكنت لما اكون لابسه الكلوت تحت هدومي كنت بحس ان ده لبسي الطبيعي لكن لوا البس كلوت صبيان ابقي مضيقه اوي ومش طايقه نفسي بس كنت بخاف حد يعرف انس لابسه كلوت بنت فمكنتش اقدر البسه كتير لحد ما في يوم حصل موقف اكدلي اني بنت مش ولد وكان اول **** يحصلي ومكنش من واحد صاحبي مثلا لا ده كان من واحد كبير متجوز ومخلف وده عمو حسين جارنا



طبعا انا مكناس اعرف حاجات كثير عن الفرق بين الولد والبنت غير أني عندي حمامه زبر يعني والبنت عندها نونس كس واللبس سواء خارجي آو دخلي المهم في يوم قاعد أدام البيت وعمو حسين جاي مش شغله معاه شنط نده عليا وقالي ممكن تطلعي معايا الشوط دي طبعا انا بتكلم عن نفسي بصيغه المؤمن لامي انثي في جسد رجل لكن طبعا هو في الوقت ده كان ليه يكلمني على إني أيمن مش أماني المهم شلت معاه الشنط رغم أنها مكنتش تقيله ولا حاجه المهم طلعتها ودخلها شقته كان في في المطبخ شويه جرائد على الأرض قالي ممكن يا اماني تشيلي الجرائد دي لان ضهري وجعني مقدر اوطي جئت اصلهم قعدت علي قرفيصي لاقيته نزل ورأيه وحضني طبعا انا مكن عارفه ولا فاهمه قاصده قولته في إيه يا عمو قالي بهزر معاك وضمني جامد حسيت أن في حاجه ناشفه جامده من تحت خفت أوي وقمت اجري وسبته ونزلت بعدها بكام يوم لاقيته يستدعي قالي ممكن تشتريلي عيش معاكي وانتي بتجيبي لكم قولته حاضر روحت جبت العيش وطلعت له لاقيته جايبلي عصير مانجو وكأنه عارف إني ضعيفه أداء المهم شربت وخلاصت الكأس قالي خدي كمان وعمل نفسه مش وأخد باله وخلق على هدومي وهو بيصبلي قولتله كده يا عمو أنا ماما هتضربني اعمل إيه دلوقتي قالي ما تخافيش اللعب اغسلهملك قولته وهينشفوا إلى قالي الغسالة اوتوماتك هتنشفهم على طول قولتله وملبس إيه قالي خشي ارضه الا اقلعي هدومك والبسي من حاجتها قولتله دي هدوم بنات قالي وأيه يعني هو انتي هتنزلي الشارع بيهم ده لحد الهموم ما تنغسل المهم دخلت الأرض ومكدبش عليكم كنت طايره من الفرح هلبس هدوم بنات برحتي وهدوم آلاء بنت عمو حسين كمان دخلت وخلاعت خدوني ودورت في الدولاب لاقيت فساتين كثير بس خفت البس حاجه منهم فهمو حسين يعرف إني بحب كده رحت مطلعه فستان عادي يعتبر فستان بيت لبسته وندهت عمو حسين اديله هدومي أول ما شافني بفستان قالي إيه ده ده انتي أحلى في أبي البنات من أبي الصبيان انكشفت أوي ومعرفتش ارد قالي شكلك مبسوطه كده الدولاب أدامك البسي آللي يعجبك قالي فين الكلوت قوله ما هو ما ما اتوسخش قاليي برضه نغسله وخرج وأنا لبست كلوت من بتوع الاء ولبسته وطلعت فستان تاني بصراحه مكنتش عارفه ازي كانوا بيخلوا الاء تلبسه لانه مش سنها طبعا في الوقت ده من تلاتين سنه غير دلوقتي المهم لبسته وشويه وعمو حسين دخل عليا قالي **** انتي قمر كده مكنتش واخد بالي انك بالحلاوه دي اتكسفت ووشي احمر قولتله اوعي ماما او بابا يعرفوا يا عمو احسن يموتوني قالي متخافيش محدش هيعرف حاجه بس انتي شاكلك بتحبي لبس البنات سكت وبصيت في الارض قالي بصي متتكسفيش لو عايزه تبقي تيجي من وقت للتاني تلبسي هدوم الاء وتقعدي بيها شويه ابقي تعالي برحتك انا اندفعت وقولته بجد قالي اه بجد مبسوطه قولتله اه قالي خلاص وانا اما تكوني لابسه كده هقولك يا الاء مش يا ايمن اتكسفت اكتر وكنت فرحانه اويييييي ومكنتش فاهمه انه بيخطط لاغتصابي ونيكي المهم الهدوم نشفت ولبستها ونزلت واعتقد كفايه كده دلوقتي واكمل بعدين علي فكره القصه حقيقيه قصتي شخصيا وغير مسموح بنقلها القصه احداثها كتير ومستمره لحد دلوقتي فيا ريت بلاش نقل وسرقه اشوفكم بعدين سلام


2


رجعنا تاني وكنا وقفنا الجزء اللي فات لما عمو حسين دلق عليا العصر ولبست لبس بنته علي ما يغصلي هدومي وبعد اليوم ده فات يجي 10 ايام وعمو حسين مسالش فيا ولا طلب مني حاجه طبعا هو خبيث كان عايزي اروحله بنفسي حسب خطته المهم انا كان نفسي البس بناتي كامل تاني باي طريقه لان حتي سرقه الكلوتات بقت صعبه عليا لاني في نظر الجيران مبقتش العيل الصغير اذةدخل واخرج عندهم فقررت اطلع لعمو حسين اشوفه عايز حاجه ولا لا قال يعني مهتمه بيه وهضحك عليه مكنتش عارفه اني هبله اوي كده المهم طلعت وخبط عليه فتحلي قالي في حاجه يا اماني قولتله لا قولت اشوف حضرتك عايز حاجه ولا لا قالي انا كنت هنام تدخلي تقعدي لحد ما اصحي واشوف قولتله ماشي دخلت وهو دخل ألاوضه بتاعته جريت علي اوضه الاء بنت عشان استمتع شويه طلعت كلوت وجيبه وبلوزه بس كنت هتجنن علي سنتيان وقميص نوم فضلت ادور لحد ما لاقيت مايوه قطعه واحده قولت هو ده ورحت لابساه ولبست الجيبه والبلوزه بس انا معنديش صدر اعمل ايه فضلت افكر وقولت اجيب قطن واحطه كانه صدر ملقتش قطن لكن لاقيت فوط صحيه كان اسمها ليدي زمان مكنش في الويز رحت جايبه واحده قصتها نصين حطيت نص يمين ونص شمال واخدت واحده تانيه حطتها تحت طبعا انا مش عارفه فايدتها اصلا بس طلما الستات بس بيحطوها احطها فجاه لقيت عمو حسين صحي اتاري كان مستني اخلص لبس دخل عليا قال ايه الجمال ده وكمان عملتي صدر انتي ده انتي عايزه تبقي بنت بجد اتكسفت اوي وخفت في نفس الوقت قالي متخافيش مش قولنا ده سر بينا بس خليكي صريحه معايا انتي نفسك تبقي بنت قولتله مش عارفه بس انا بحب من زمان البس كلوتات بنات وكنت بحب العب بالعروسه ولعب البنات بحس اني مبسوطه ومرتاحه كده قالي طيب هسالك وتجبوي بصراحه في حد عمل معاكي حاجه انا مكنتش فاهمه فعلا قولتله حاجه زي ايه قالي مفيش ولاد عملوا فيكي حاجه لعبتي عريس وعروسه مع ولد قولتله لا قالي طيب ما البنت مش بالهدوم بس قولته ليه امال ايه تاني قالي البنت لازم تلعب عريس وعروسه وحاجات تاني كتير قولتله زي ايه قالي لا دلوقتي مش هينفع انتي تنزلي دلوقتي وبعد بكره تيجي بس هتفضلي هنا كتير قولتله حضرتك عارف مقدر عشان ماما هتقول لبابا قالي متشغليش بالك ب بابا انا هكلمه قومت لبست هدومي ونزلت البيت تاني يوم عمو حسين قالي لبابا البت اماني دي (طبعا هو قال الواد ايمن) ضعيفه اوي في الانجليزي ابقي خليها تيجي اذاكرلها دي داخله علي امتحانات بابا قاله مش عايز اتعبك يا حسين قاله تتعب ايه يا رجل ما هي زي بنتي عيب تقول كده قاله خلاص شوف تطلعلك امتي قاله بعد نشره الساعه سته اكون صحيت من النوم بس من بكره وانا فضلت مستنيه بكره ده بفارغ صبر والساعه سته ونص كنت رايحه لحتفي زي ما بيقولوا طلعت وانا مبسوطه مش عارفه ايه مستنيني المهم خبط علي عمو حسين فتحلي دخلت قالي جهزه قولتله لايه قالي عشان تبقي بنت بجد وتلعبي عريس وعروسه قولتله العب مع مين هي الاء هنا قالي لا انا هلعب معاك وانا كنت فاهمه غلط قالي ادخلي البسي اللي علي السرير هتعرفي ولا لا قولتله اه طبعا انا مش عايزاه يشفني عريانه دخلت لاقيتهه حاتط علي السرير فستان بناتي ابيض زي بتاع العروسه وكلوت ابيض وسنتيان ابيض صغير وقميص نوم حرير ابيض صغير انا كنت طايره من الفرح موووووت وخصوصا ان كان معاهم طرحه عروسه صغيره ياااااااه علي الفرحه المهم لبست كله الا الطرحه معرفتش احطها ازي ندهتله اول ما دخل انا فعلا شفت عينه بتلمع رغم اني مش مغريه ولا جسمي كان يهيج كده بس هو اللي كان مولع المهم قالي في ايه يا الاء قولتله مش عارفه احط دي ازي قالي بسيطه وراح ملبسني الطرحه وقالي كده ناقص حاجه صغيره قولتله ايه قالي تعالي رحنا اوضه نومه وحطلي روج قولتله لا بابا يشوفه قالي متخافيش انا همسحه وانتي نزله ومش هيبان وجابلي صندل بناتي بتاع بنته ولبسته قالي تعالي بقي بصي كده في المرايه انا طبعا شفتي نفسي انبهرت حقيقي اتاكدت ان دي انا انا المفروض اكون البنت دي مش الزفت ايمن قالي هاه شايفه ايه قولتلو مش مصدقه نفسي قالي حاسه انك مرتاحه كده قولت اوي قالي مبسوطه قولتله اه قالي بس لازم تحسي انك بنت اكتر قولتله ازي هو انا كده حسه اني بنت بجد قالي لا انا قولتلك المره اللي فاتت البنت مش لبس بس قولتله امال ايه قالي تسمعي كلامي ويفضل سر بينا قولتله ماشي قالي لازم تحسي انك عروسه في يوم فرحها قولتله ازي قالي احنا هنلعب كاننا عريس وعروسه انا جوزك قولت ماشي راح شيلني زي ما كنت بشوف في الافلام وحطني علي طرف السرير وقعد جنبي وحضني جامد لقيته اندمج اوي وقالي بحبك يا الاء وغالبا هو كان بيشتهي بنته عشان كده سماني الاء بحب اوي وابتدي يبوسني قولتله لا ايه ده يا عمو قالي قولتلك اسمعي الكلام ومتخافيش انا جوزك حبيبك قولتله بس انا مش بحب كده قالي انتي عروسه وفي ليله فرحك يبقي لازم جوزك ينيكك قولتله ايه لا مش عوزه كده انا هقوم امشي قالي لا اسمعي الكلام والا هنادي بابكي يشوفك كده انا اترعبت قولتك ابوس ايدك يا عمو قالي متخفيش يا حبيبتي مش انا قولتلك اني بحبك يا الاء وانا جوزك اسمعي كلامي وبدا يبوسني في شفايفي وانا كنت قرفانه بصراحه بس سكت عشان خايفه ابتدي يخلعني الفستان وانا مرعوبه اتحايل عليه يقولي متخافيش هنيكك براحه يا الاء يا حبيبتي واعتقد فعلا مكنش في واعيه ومتخيلني فعلا الا بنته المهم قلعني الغستان والقميس وبدا يحسس علي جسمي لحد ما دخل ايده في الكلوت من ورا انا اتنفضت وطلعت اجري منه مسكني جامد وراح ماسك ايدي ومنزل بنطلونه وشفت زوبر مكنش كبير بس زوبر حط ايدي عليه وانا مكنش راضيه امسكه قالي هتسمعي الكلام ولا انادي لباباكي امسكيه كويس المهم مسكته وانا مرعوبه لدرجه اني عملت ببي مايه علي روحي من الخوف وهو ولا كانه هنا نزل الكلوت بايده التانيه وحط ايده علي طيزي من ورا وابتدي يلعب في الشق وايده التانيه ماسكه ايدي علي بتاعه قالي متسيبهوش وافضلي حكيه زي كده سامعه قولتله حاضر حاضر وساب ايدي وانا بلعب في زوبره يايدي وابدي يفتح الفلقتين عندي ويحط صباعه علي خرمي وفي اللحظه دي حقيقي حسيت احساس متعرفوهوش غير الستات بس اعصابي سابت ورجلي مبقتش شيلاني قولتله مش قادره اقف يا عمو حسين هقع راح منيمني علي بطني وابتدي يلعب بصباعه فيا من ورا بيلينه عشان يدخله ونكمل بعدين لاني فعلا نفسيتي زفت دلوقتي مش قادره اكل لانها بالنسبلي بدايه الضياع اسفه بجد


3



اسفه جدا جدا جدا على التأخير غصب عني ظروف كانت منعاني افتح المهم وصلنا في المره آللي فاتت لحد ما عمو حسين كان ملبسني فستان العروسه والطرحه وهنلعب عريس وعروسه نمت علي بطني وكانت رجلي تحت السرير واابتدي يبل خرم طيزي بريقه ويحرك صباعه علي الخرم من بره وهو بيحسس علي طيزي وجسمي ويقولي بحبك يا الاء انتي حبيبتي وعروستي وهتسمعي كلامي من هنا ورايح بصراحه ومكدبش عليكم انا كنت في دنيا تانيا زي المتخدره وكنت فث متعه متتوصفش لحد ما ابتدي يدخل صباعه فيا وحسيت بوجع وحرقان جامد قولتله لا يا عمو لا بتوجعني وحاولت اشيل ايده لكن طبعا هو اكبر مني بكتير واقوي مني وفي نفس الوقت بيهددني يفضحني قالي هتسكتي ولا اعرف باباكي قولتله مش قادره يا عمو قالي بلاش تقولي يا عمو قولي بابا هنا اتاكدت انه كان بيعمل كده في بينته وعشان كده سماني باسمها الاء قولتله انت كنت بتعمل كده في الاء قالي مش بالضبط لكن امها الوسخه كانت منعاني كانت عايزه هي اللي تركابني اتاري انا انها عيله وسخه اساسا المهم قالي استحملي بقي شويه ومد ايده جاب علبه كربم شعر كانت مفتوحه وجهزه علي الكمود وحط صباعه فيها وابتدي يدخله اكتر وكانت لحظات صعبه جدا بالنسبالي الم رهيب ووجع لا يوصف اووانا اتوجع اااااااه بيوجعني يا عمو قالي قولنا ايه بابا قولتله بيوجعني قالي شويه وهتخدي عليه وفعلا شويه وطيزي اتعودت علي صباعه اما لاقني هديت ابتدي يدخل صباع تاني ااااااااااااه لااااااااا مش قادره ارجوك يا بابا عشان خطري قالي مش عايزه تبقي بنت كل بنت بيحصلها كده يوم فرحها وبعد كده بتتعود اهدي يا لولو قولتله مش قادره يا بابا قالي طيب مش انتي حاسه احساس حلو مع الوجع ده قولتله اه بس الوجع اكتر قالي طيب اصبري شويه واستحملي فضل يتدخل برحه ويطلع صصوابعه ويلفهم جوايا روحت في دنيا تانيه لدرجه اني كان نفسي امسك ايده كلها واحطها جوايا بس مكنش فيا اعصاب كل اللي عملته اني بقيت شرموطه برفعله طيزي لفوق وهو استغل دي وطلع صوابعه وحط راس زوبره هو مكنش كبييير اوي بس بالنسبه لطيزي وانها اول مره كان يعتبر زب حمار ابتدي يدخله واحده واحده وفجأه راس زوبره بقتي جوايا محستش بنفسي الا بصوت ااااااااااه مش قادره هموووووووت لا لا لا مش قادره اااااااه حط ايده علي بقي وكتم صوتي واتسمر في مكانه شويه لحد ما طيزي اخدت علي حجم راسه ولما هديت ابتدي يزقه جوايا حبه بحبه وانا بمووووت من الالم والمتعه في نفس الوقت قولتله حرام عايك يا بابا بيوجعني كفايه كده انا مكملتش كلامي ولقيته هبط عليا بجسمه كله مره واحده وكان روحه بتطلع وحسيت بحاجه فيا من جوه اتاريه جابهم وابتدب بتاعه يكش لحد ما خرج مني وخروجه كان روحي بتطلع معاه وفضل فوقي دقايق عدت كانها ايام وقام من فوقي وقلي ريحي شويه علي ما ارجعلك قولتله لا انا عايزه امشي قالي شويه وهتمشي عيط قالي مش هاخرك ودخل الحمام وخرج كان غسل بتاعه وابنتدي يخليني امصه قولتله مش بحب القرف ده قالي اسمعي الكلام انتي مراتي دلوقتي ولو مسمعتيش الكلام هضربك بصراحه خفت منه وابتديت احاول امصه بس مكنتش عارفه ابتدي يعلمني المص باحتراف شويه وبتاعه وقف اشد من الاول ومكنتش عارفه احطه في بقي راح قالي نامي علي بطنك قولتله تاني قالي متخفيش مش هيوجعك زي الاول غصب عني نمت لاني كنت عايزه اخلص وامشي ابتدي يحط زوبره تاني في طيزي ودخله كله وابتدي ينكيني بجد وانا كنت في حاله ملهاش اي وصف مبسوطه لدرجه الطيران في السما وموجوعه لدرجه البكي من شده الوجع والالم لحد ما جابهم للمره التانيه جوايا وقام قالي خلاص غيري هدومك وانزلي قومت بالعافيه ورجلي مش شايلني لبس هدومي ومشيت ومش عارفه اعمل ايه واخدت قرار مخلهوش يجي جنبي تاني وكنت كل ما اشوفه جاي من بعيد اجري استخبي منه وفضلت كده لمده اسبوعين تقريبا لحد ما حصلت حاجه في يوم قلبت فعلا حياتي وكانت بدايه لتحولي لبنت حقيقيه بس في جسد رجل نعرفها الحلقه الجايه بقي سلام

4


ازيكم عاملين ايه اتمني مكنش اخرت عليكم وقفنا المره اللي فاتت بعد ما عمو حسين دخل عليا وناكني مرتين ونزلت من عنده مفشوخه بمنعني الكلمه كان احساسي وقتها مختلط خوف والم مع لذه وفرح وبقيت اهرب من عمو حسين واستخبي كل ما اشوفه جاي بتاع 15 يوم وفي يوم حصلت حاجه غريبه مكنتش متوقعها وهي اني محستش بنفسي الا واقفه ادام باب عمو حسين وبضرب الجرس وكانت حاجه لا اراديا لكن مش دي الغريبه الغريبه في ردي عليه اما فتح الباب ولاقاني انا اللي علي الباب قالي نعم عايزه ايه مش انتي بتهربي وتستخبي كل ما تشوفيني جايه ايه دلوقتي رديت رد مكنتش متخيله اني ارد بيه عليه ولا حسبتله حساب قولتله مش انت قولت اني مراتك واتجوزتني وعملت فيا زي اي رجل ما بيعمل في مراته قالي وبعدين قولتله يبقي دي شقه جوزي ومن حقي اجي وقت ما احب الرد بالنسباله كان مفجأه غير متوقعه ابتسم ودخلني وقالي ماشي خشي البسي وتعالي لانك بقالك 12 يوم سايبه بيتك ولازم تتعلمي متسبيش بيتك تاني من غير اذني دخلت لبست كلوت وسنتيان وجيبه وبلوزه وحطيت روج وكان كل حاجه تمام الا اني شعري قصير وطبعا مكنتش احلم ببروكه ابدا دي بنشوفها في الافلام بس لاقيته بيفتح الدولاب بتاع مراته وطلع بروكه عايزه اقول انها كانت احلي قصه شعر شفتها عليا ولابسهاني وبقيت بنت بجد مش ناقصني غير بز و كس المهم قالي تعالي وخرجنا الصاله ومن غير كلام ولا تنبيه لطشني بالقلم وقالي تاني مره متبقيش تهربي مني طلما انتي مراتي خليكي محترمه فاهمه طبعا المفجأه صدمتني فضلت اعيط قالي اما تغلطي تعتذري مش تعيطي ومتكررهاش فاهمه قولتله حاضر انا اسفه معرفش كنت خاضعه كده ازي كانه سحر قالي متزعليش واخدني في حضنه وشالني ودخل اوضه النوم فضل يبوس فيا ورغم فرق السن اللي بنا كان معايا كانه عيل صغير قالي انا بسسافر للشغل بالتلت ايام اول ما اجي لازم تجيلي بكون جاي تعبان من السفر وعايز ازتاحومد ايده علي طيزي من بره يحسس علبها وشويه ونايمني علي ضهري ونزل الجيبه والكلوت ورفع رجلي وعمل اللي عمري ما تخيلته يحصل او انه بيحصل لا معايا ولا مع غيري نزل بلسانه يلحس خرم طيزي وكان احساس رهيب ميعرفهوش اللا اللي جربه المره الاولي انا اتنكت بتاعي موقفش خالص اول ما لحس خرم طيزي حسيت بنار ولسانه عمال يلعب ويلف فيها بتاعي وقف زي الحديد ورحت في دنيا تانيه قام خلع الشورط بتاعه وابتدي يدخل زوبره من غير كريم مكتفي باللعاب بتاعه وطبعا اسبوعين من غير نيك خرمي ضاق تاني لكن قررت استمتع بالالم ده وابتديت اتعلم ابقي شرموطه حسين قولتله اااااااه برااااااحه برااااحه بيوجعني وهو ولا كانه سامع راس زوبره عدت جوايا وكانها زوبر حمار نااااااااااار اول ما عدت قولتله كمان دخله دخله جامد جامد ااااه يا حسين طبعا مكنتش عارفه اقوله نكني لاني كنت مكسوفه اقولها وفجأه حسيت بتنميل في جسمي واترعشت جامد وكانت اول مره انزل لبن رغم اني عندي 16سنه ونص بس مكنش اعرف اضرب عشره وبعد ما جبتهم وجسمي هدي حسيت بخنقه رهيبه ومبقتش مسستحمله زوبره جوايا ولسه هقوله مش قادره لقيته اتنفض هو كمان وجابهم وملي طيزي بيهم وقام من عليا نام جنبي زي الحمار شويه جسمي هدي وابتدت اهيج تاني وتلقائي قومت مسكت زوبره اللي كش وبقي اصغر من بتاعي مسكته بايدي وحبيت اوي اني امصه وهو ولا هو هنا ابتديت الحسه زي الايس كريم وحطيته بين شفايفي وكان طعم اللبن ممتع وشويه بتاعه وقف وهو نايم لسه فضلت امصه بصعوبه مش عارفه ادخله في بقي كويس وشويه حصلت حاجه برضه غريبه لقيته جابهم في بقي من لذه المص طبعا مكنتش اعرف ولا اتخيل ان ممكن الرجل يجبهم الا بالنيك او ضرب العشره وحسيت بمتعه متتوصفش من طعم اللبن السخن اللي عشقته بعد كده المهم قومت دخلت الحمام اخدت دوش وسبته نايم ونزلت تاني يوم حصلت عندنا حاله وفاه وبابا وماما سافروا البلد وهيباتوا هناك قولت فرصه اطلع ابات مع حسين الليله اخويا بيجي من شغله متاخر ومش هيحس اني مش موجوده وفعلا طلعت لحسين قولتله انا هبات معاك الليله نفسي انام وانا بنت قالي طيب وباباكي قولتله سافر هو وماما البلد عندنا حاله وفاه قالي ماشي دخلت كالعاده ولبست بس المره دي لبست بيجامه ما انا بنوته بايته في بيتها حسيت اول ما شافني ببجامه الالء بنته انه شايفها هي مش انا قولتله ممكن اسالك علي حاجه قالي نعم قولتله انت كنت بتعمل ايه مع الاء قالي كنت بس بلمسها واقعد وراها او اخدها علي حجري قولتله وده اللي خلا طنط امل تسيب البيت وتتطلقوا قالي لا امل اطلقت لانها بنت كلب كانت عايزه تبقي رجل البيت قولتله ازي مش فاهمه طبعا انا مكنتش اعرف ان ممكن تكون في ست مسترجله او بمعني اصح مكنتش اعرفه وقتها انها تكون ساديه وتحب السيطره علي الرجل قولتله مش فاهمه قالي مش مهم تتعشي ولا اتعشيتي قولتله لا متعشتش لسه قالي تعرفي تعمللنا عشا قولتله ازي قالي انتي المفروض ست شاطره متعرفيش تسخنس فول وتعملي سلطه وجبنه وتقمري عيش قولتله اعرف طبعا قالي طيب يلا ورينا حضرت العشا واتعشينا ونكني وقبل ما ننام قالي انه هيسافر بعد بكره هيقعد اسبوع انا اديقت جدا قالي مالك قولتله اصل ما صدقت اني بلبس هدوم برحتي وببقي بنت وانت اما تسافر هفضل ملبسش لحد ما ترجع مش هعرف البس غير الكلوتات من تحت وبس قالي بسيطه قولتله ازي قالي اسيبلك المفتاح بس تخلي بالك محدش يعرف بكده قولتله بجد قالي اه بجد قولتله متخفش محدش هيعرف حاجه ونمنا وصحيت بدري انزل قبل اخويا ما يصحي واخدت المفتاح اللي كان سبب المصايب اللي حصلت بعد كده وكان سبب اكبر فان ايمن يتاكد اكتر انه اماني البنت المسجونه في جسد رجل اشفكم الحلقه الجايه

5


ازيكم عاملين ايه وقفنت المره اللي فاتت اما بابا وماما سافروا البلد عشان في عزا وانا بيت مع عمو حسين نزلت طبعا الصبح بدري قبل ما اخويا يصحي يروح شغله وعلي العصر عمو حسين نزل عشان يسفر خبط عليا واداني المفتاح واكد عليا محدش
يعرف حاجه قولتله طيب ما تيجي تنكني قبل ما تسافر قالي مينفعش عشان الوقت وانا هرجع بعد بكره المهم خلي بالك من نفسك ومشي انا قولت استني اما اخويا يجي من الشغل وبعدين اطلع ابات في الشقه او اقعد شويه وانزل المهم بابا اتصل من البلد علي تيلفون الصيدليه اللي جنب البيت لان تلفونات البيوت كانت قليله غي الوقت ده وقالي انهم هيقعدوا يمين تلاته في البلد هيبيع حته ارض انت قولت الحمد**** فرصتي وفضلت مستنيه اخويا يجي من الشغل وينام لكن بصيت لاقيت اخويا جه ومعاه ولاد خخالتي الاتنين قولت اوبا فيها سهره للصبح ومش هعرف اطلع النهارده وفعلا فضلوا سهرانين يلعبو كوتشينه لاحد ما انا غلبني النوم ونمت صحيت الصبح لاقتهم خرجوا طلعت جري علي الشقه لبست وقعدت شويه ونزلت قولت علي ما اخويا يجي واطلع وفضلت لابسه كلوت الاء تحت الهدوم ونزلت لبست جلابيه بتعتي ومفيش من تحت غير الكلوت عشان احس احساس البنت اكتر وباليل جه اخويا واتعشي ونام طلعت علي الشقه وقررت ابقي ست بيت الليله دي ولبست وحطيت روج ولبست جلابيه بيت بتاعت الاء وابتديت اروق الشقه ومسحتها وخلتها فله ودخلت اخدت دوش ولبست السنتيان والكلوت وجبت قميص نوم ولبسته ونمت علي سرير الاء وصحيت الصبح فايقه ومكنتش حسه ابي فرق بيني وبين اي بنت طبعا بالباروكه واثار الروج لسه علي شفايفي دخلت الحمام وانا خارجه سمعت باب الشقه بيتقفل قولت يبقي جوزي جه وخرجه الصاله لاقيت مصيبه في وشي يا نهار اسود ابله امل لاقتها وقفت وتنحت وانا ركبي سابت انتي مين يا بت دققت فيا طبعا هي مش متخيله اني ايمن وانا مكنتش متخيل انها ممكن تيجي الشقه تاخد حاجه وهما مطلقين دققت فيا قالتلي نهارك اسود انت ايمن ابن جمال يا خربيتك ده انت مصبتك سودا قولتلها ابوس رجلك يا طنط قالت طنط ايه وزفت ايه ده انا هطين عشتك انت بتعمل ايه هنا وايه اللي انت عامله ده انا هنزل اقول لامك قولتله ابوس رجلك ابويا هيموتني لو عرف حاجه زي كده قالتلي الموت مش كفايه عشانك انت وابن الوسخه حسين مع ان امه ست محترمه غور اقلع اللي انت لابسه ده والبس هدومك طبعا انا كنت خلاص رجلي مش شيلاني وعرفت ان نهيتي قربت لبست جلابيتي بسرعه وحتي مخلعتش الكلوت لاني ممعيش كلوت ولاد وخرجت اتحايل عليها متقولش لامي شوفت في عينيها لامعان مكنتش فهمه وفهمته بعدها بيوم قالتلي يلا غور امشي وانا هوريك طبعا نزلت مش عارفه اعمل ايه وعدت دقايق كانها دهور بصيت لاقيت الباب بيخبط اترعبت مكنتش عايزه افتح قالتلي انا عارفه انك جوه افتح احسن وديني ما هيحصلك طيب فتحت وانا مش عارفه اعمل ايه وايه هيحصل قالتلي امك لسه في البلد مش كده قولتلها ايوه قالتلث انا رايحه السوق بعد ساعه تيجي البيت وعلي **** ما تجيش قولتلها حاضر وانا مش عارفه مصيري ايه فكرت في الانتحار وقتها بس مجليش قلب وعدت الساعه بالعافيه وروحتلها دخلتني الشقه وقالتلي ماما هنا امها هي يعني اتكلم بصوت واطي وعلي **** تكدب عليا في حاجه قولتلها حاضر قالتلي احكيلي ايه اللي حصل وايه اللي وصلك لكده احكيلي من الاول حكيت كل اللي حصل معايا بالتفصيل الممل قالت الوسخ هيفضل وسخ مش عاتق لا بنات ولا صبيان الكلب صحيح اذا كانت بنته مسلمتش منه هيسلم ده وراحه قايله بكره بعد ماما ما تمشي هبعتلك تيجي علي طول عايزاك ضروري قولتلها لو ماما كانت جت اعمل ايه قالت قولها رايح تجيب كتاب من الاء عادي لان انا والاء في مدرسه واحده اصلا قولتلها حاضر وكل اللي كان في دماغي انها هتصطاد حسين متلبس بيا يعني هتفضح طيب لو قالت لبنتها الاء ممكن الاء تفضحني في المدرسه مكنتش عارفه اعمل ايه عشت الرعب بجد مكنتش اعرف انها عيله وسخه اساسا باستثناء الاء اللي كانت ضحيه زييي وبكره نكمل كفايه كده النهارده

الحقيقه ديما رغم الالم بتكون اروع من الخيال عمرري ما تخيلت في يوم اني اكون ما اصبحت عليك لكنها الاقدار تذهب بنا كيفما تشاء المهم وقفت المره اللي فاتت لما روحت لابله امل طليقه عمو حسين او قولوا ضرتي بقي وحكيتلها علي كل حاجه حصلت وقالتلي ان مامتها هتمشي بكره الصبح واما ابعتلك تيجي علي طول روحت البيت وكل اللي في بالي انها هتدبر حيله عشان تظبط حسين متلبس معايا وتفضحه بس كده هتفضح انا كمان اعمل ايه واتصرف ازي فضلت طول الليل افكر لحد ما غلبني النوم وصحيت الصبح عرفت ان حسين جه طلعت جري عليه واول ما شفني كان مبسوط ولسه هيشكرني علي تروق الشقه قولتله في مصيبه حصلت وحكيتله علي ان ابله امل جت تاخد هدوم وظبتطني بلبس الاء وشه اصفر وركبه سابت قالي وانتي جايه ده احنا هنروح في داهيه انزلي بسرعه ومتطلعيش تاني خالص قولتله ليه قالي هطب وتودينا في. داهيه وفكر في نفس اللي قكرت فيه قولتله طيب ونزلت بسرعه لاقيت اخويا بيقولي وهو ماشي علي الشغل ابله امل ام الاء بعتتلك وبتقولك متنساش تجيب كتبك عشان ترجعلك مع الاء طبعا مبقتش عارفه اتصرف ازي خايفه من اللي هيحصل مسكت اعصابي وخدت اي كتاب ورحت علي عندها خبط الباب فتحت ومكنش في غيرها في البيت قالتللي خشي يا حلوه انا استغربت بس قولت عادي بتتريق عليا أما نشوف أخرتها دخلت والأفكار عماله ألف دماغي مرعوبه قالت البيه جه طبعا قولتله آه قاتلي وطلعتيله بصيت في الأرض وعيت قالت انتي بتغطي من دلوقتي قولناها و**** يا ابله غصب عني قالتلي عمل معاكي حاجه قولتله لا انا حاكيت له على اللي حصل قالت وعمل إيه قولناها طردني وقالي مطلعة عنده نامي قالت جبان عادي هتلاقيه مرعوب بس نعمل حاجه معاكي قولت لا و**** قالت طيب انقلعي أتأكد بنفسي قولت إيه قالت زي ما سمعتي يا حيوانه قولت لا يا ابله مينفعش قالت ليه مينفعش مش كنتي باللعب مع الوسخ حتى لو حد شافك معايا هيفتكرك رجل لكن مع زفت اقلعي بقولك قولت والنبي يا ابله بلاش طبعا انا خائفه اقلع لامي لابسه كلوت بنت ومش اب بنت ده كلوت آلاء بنتها آللي اكيد هتعرفه قالت اقلع ولا اقلعك بنفسي ولا أقول لامك قولتلها حاضر ونزلت المظلوم من هنا وأنا بتوعك وهي شافت الملوث وأنفجرت في الضحك وراحه قائله وكمان كلوت آلاء هو انتي محرمتيش قولتلها أنا بتعب من كلوت الرجل يا ابله أبوس رجلك متودنيش في داهيه ومع كلمتي دي بدأت ملامح المرض السادي عندها تظهر قالت ما انتي هتبوسي غصب عنك تعالى وشدتني من شعري مجرجراني على اوضه من أوض النوم قالت مش انتي عايزه تبقى بنت أنا هخليكي بنت بجد وبحق وحقيقي وهتبقي خدامه وشطافه كمان يا حيوانه أنا مكنتش اعرف آب حاجه عن الساديه ولا أن ممكن ست تعمل كده أصلا ومفهمتش آي حاجه من كلامها غير أني كنت مرعوبه منه ومن اللي جاي اللي هتعرفوه الجزء اللي ده إذا لاقيت تفاعل اصلا


6



وقفنا في الجزء اللي فات لما رحت لابله امل البيت وخلتني اخلع البنطلون واكتشفت اني لابسه كلوت الاء بنتها واخدتني ودخلت اوضه النوم وقالتلي انتي مش عايزه تبقي بت انا هخليكي بت وخدامه وشطافه انا مفهمتش يعني ايه وده اللي هكتشفه بعد كده لما ابقي كلينكس المهم قالتلي اقلعي باقي هدومك والبسي اللي علي الكرسي هناك وتعالي علي المطبخ انا ابتديت اعيط قولتلها يا ابله امل ابوس رجلك سامحيني وخليني اروح وفعلا من نفسي وطيت ابوس رجلها لاني كنت خايفه الاء تعرف وتفضحني في المدرسه والامر يوصل لبابا ببوس رجلها زقتني وشدتني من شعري عشان اقوم وراحه تفه عليا وضرباني يالقلم وقالتلي هتسمعي الكلام ولا ايه قولتلها يا ابله بس الاء ممكن تعرف وتقول للمدرسه قالتلي ستك الاء انتي هنا شغاله انتي خدامه عندي وعند ستك الاء يا حيوانه يا زباله طبعا زمان كان غير دلوقتي الساديه كانت نضيفه شويه ولو ان ده هيطور بعد كده لشتيمه العن المهم اقولكم الحقيقه من جوايا كان في حاجه بتقولي دي فرصتك هتبقي البنت اللي بتتمنيها مع ستات وبنات الاحساس اكبر هتكوني زيك زيهم لكن علي الجانب الاخر كان في اللي بيقولي هتتفضحي يا هبله وابوكي واخوكي هيموتوكي قولت يا ابله امل انا ممكن اتفضح الغريب انث لاقيت فيها بذره حنيه قالتلي يا هابله مع حسين او مع اي رجل تاني تتفضحي لكن مع ست او بنت هتبقي ستر ليكي مش كده ولا ايه كلامها كان مقنع بس الاء هتقول عليا ايه وانا تقريبا من صغري كنت درع بحميها وكنا بنروح لحد 3 اعدادي سوا المدرسه كنت هتجنن وقطع تفكري الملعونه وقالت اخلصي مش هتحايل عليكي انا البسي وتعالي مشيت نحيه الكرسي مش قادره اصلا اتحرك لاقيت قميص وكلوت وسنتيان وجلابيه بيت لبستهم وكان في صندل بفيونكه لبسته واشرب مكدبش عليكم مكنتش لسه اتعلمت اربط الاشرب ولا الطرحه حطيته كده علي راسي ورحت المطبخ قالت اول ما شافتني ايوه كده خدامه معتبره تعالي اعلمك تربطي الايشرب وهي بتربط الاشرب صدرها كان عند وشي تقريبا لاني موطيه مكدبش عليكم اتحركت فيا حاجه بس مش اني انيك ابله امل لا معرف كنت ببص وبقول ازي يطلعلي بزاز كده اعمل ايه موصفتش ليكم امل انا بايجاز امل جسم وعود غاده عادل علي وش زبيده ثروت بس هي اطول من غاده ولا عينها عسلي مش زرقا يعني برنسيسه بس لما تقلب وشها تشوف عيشه الكيلاني علي نعيمه الصغير ههههههه المهم اخدت بالها انا ببص علي صدرها وبتاعي تقريبا واقف طاااااااخ قلم علي وشي خخخخخخخ اتفو علي وشي برضه يا وسخه بتبصي علي ايه مش انتي بت زي زييك مستعجله مسيرك تشوفي كل حاجه بس واحده واحده انا اتخنقت قوي قولتلها و**** ما اقصد يا ابله طااااخ تاني ستي اسمي ستي امل فاهمه ولا لا طبعا تعرفي تشطبي حوض ولا ماما معلمتكيش طبعا هي متعرفش ان متعتي في غسيل المواعين والهدوم وترويق البيت متعرفش اني ست بيت سريه بحجه مساعده ماما قولتلها اعرف يا اب يا ستي يا ستي اسفه قالت غوري شطبي الحوض وامسحي المطبخ وتعالي لبست المريله ووقفت علي الحوض بصيت لاقتها رجعتلي ومعاها قلم روج قالت تعالي عشان شكلك يبقي احلي شويه حطيتلي روج وحقيقي مكدبش ان اتفجر جوايا احساسي الحقيقي بانوثتي كانه السحر وخرجت شغلت التلفزيون وقاعدت ادامه شويه وجرس الباب رن وانا لسه بمسح المطبخ كانت الاء الرعب والخوف قاتلني انا مكنتش عارفه اللي فيها والاء ايه هي كمان المهم فتحتلها ودخلوا الصاله الاء سمعت صوت في المطبخ قالت لابله امل مين اللي جوه يا ماما قالت دي الخدامه بتعتنا قالتلها احنا من امتي عندنا خدامه وجت امتي امل قالتلها انا هقولك كل حاجه وقاعدت حاكتلها علي القصه واللي كان بيني وبين ابوها الاء تقريبا انهارت وقالت يا ماما حرام عليكم انت وبابا دمرتوني وكمان بتدمروا في جيرانا انتم عايزين ايه طبعا انا مكنتش فاهمه الاء بتقصد ايه ابله امل قالت انت بتعاي صوتك عليا يا بنت الكلب وانا عملت كل اللي عملته عشان خاطرك قالتلها خاطري خطري ازي يعني قالت انا اطلقت عشان وساخه ابوكي معاكي قالتلها واللي انتي بتعمليه معايا قالتلها ما ادي خدامه اهي تشيل عنك شغل البيت اتاري ان امل كانت كمان مستعبده بنتها مش بس انا اللي هتعمل معايا كده بس انا هبقي حاجه تانيه المهم امل ندهت عليا بس انا سمعتها ورجلي اتسمرت في الارض مقدرتش اتحرك انتي يا حيوانه مردتش انت يا زفته برضه مردتش راحت جايالي قالت مش سمعاني يا وسخه قولت بصوت واطي عشان الاء متسمعش نعم يا ستي قالت تعالي بوسي ايد ستك الاء لاقت الاء وقفت فجاءه علي الباب لافيت انا وشي النحيه التانيه قالت سمعتي الاء في الوقت ده كانت بتعيط بس من غير صوت وانا خلاص ادمرت بس مش قادره افتح بقي قالت سمعتي الاء قالت لا يا ماما لا يا ايمن متسمعش كلامها انا كده كده مكنتش قادره اسمع كلامها لكن في نفس الوقت معرفش مين ايمن ده واشفكم الحلقه الجايه السخنه اوي والمؤلمه اوي

7



ازيكم اخباركم ايه وقفنا في المره اللي فاتت وانا وقفه في المطبخ بتاع ستي امل ولابسه جلبيه بيت بتاعت الاء بنتها وهما واقفين وريا وستي امل عايزاني ابوس ايد الاء والاء رافضه وبتعيط وستي امل بتشتمني وبتشتمها في نفس الوقت وانا مش قادره ابصلهم ومدياهم ضهري لان الاء اساسا زميلتي في المدرسه وانا كنت صعبانه اوي علي الاء لانها حسه بالظلم اللي ابوها عمله فيا واللي امها بتكمله المهم لاقيت ستي امل بتقولي انتي مش بتردي عليا يا خدامه يا وسخه طيب وحياه امك لاوريكي يا حيوانه وانتي بتعيطي عليها ورفضه اوامري انتي كمان الكلام طبعا بتقوله لبنتها الاء وراحه قالت طب تعالي بقي وشدت الاء من شعرها وجبتها ادام وشي بالضبط وانا موطيه وشي فث الارض من القهره وكنت خلاص قربت علي الانهيار تماما لكن للاسف المشاعر جوايا كانت مضطربه مآ بين فرحتي بكوني أنثى وقفه جنب اثنين ستات ومبين قهرتي من أن الأنثى دي مطلوبه بالشكل ده لاقيت آلاء برضه وشها في الأرض مش قادره أبي في وشي من إحساسها بقهرتي رحت ستي امل لساني بالقلم وقالتلي حسابك عسير معايا وهي لسه مسكه آلاء من شعرها وبشده جامد قولتلها ارفعي رسك أدام خدمتك يا بنت الكلب ونفي على وشها نفيش واحده تطاطي أدام خدمتها تقي على وشها وإلا تقولها لا وهي تشد اكثر لدرجه أن آلاء صعبت عليا وقولت التفه مش هتلر إيه يعني ما تتف عليا مكنتش عارفه التفت دي هتعمل إيه فيا وفيها بعد كده قولتلها بصوت مخنوق مش قادر يطلع تقي يا آلاء أرجوكم تقي عليا طااااااخ القلم نزل على وداني صفرت وعيني طلعت شرار ستك آلاء يا كلبه انتي هتعمل راسك براسها ستك آلاء آلاء كانت اشجع مني وأقوى جائز لأنها أمها وبان أمها وأبوها هما اللي هيتفضحوا باللي بيحصل منهم ولان هما السبب في اللي انا فيه مش عارفه لكن كانت أقوى قالت لا لا آلاء يا ايمن الاء انا مش ستك انت اللي سيدي وسيد امي وابويا وتاج علي راسي كمان مشاعر الاء كانت حب ايمن لكن ايمن كان حمار غبي مفكرش غير في رغبته هو وبس طبعا الكلام كان صدمه لامها وليا علي السواء قالت لها نعم يا بنت الكلب طيب و**** ما هسيبك الا لما تتفي عليه وهاتك يا ضرب وطلتيش وانا واقفه مزهوله كان اللي انا فيه حلم وعشان ارحم الاء من الضرب وطيت بوست ايديها وقولتلها ابوس رجلك اسمعي الكلام ارجوكي بصعوبه سمع الكلام وتفت عليا تفه متتذكرش اصلا لكن امها ابله امل قالت هعديها المره دي لكن بعد كده التفه تكون كده وتفت تفه غرقت وشي كله الاء جريت دخلت اوضتها وفضلت تعيط ابله امل قالتلي انتي حسابك بكره معايا غوري البسي هدومك وامشي دخلت الاوضه اجيب هدومي والبس في الحمام لان الاء جوه اول ما فتحت الباب وشفت منظر الاء عيني دمعت وحطيت ايدي علي راسها بشكل لا ارادي وقولتلها حقك عليا يا الاء سامحيني انا السبب وحصلت المفاجاه اللي ازهلتي الاء رغم وجعها قامت نزلت علي الارض وباست رجلي وقالتلي انت اللي سامحني ابويا وامي دول لعنه متتوصفش انت ضحيه زيك زيي ولسه هتكمل كلامها لاقيت ابله امل بتنادي من بره خلصي يا كلبه يالي جوه قولتلها انا همشي عشان متضربكيش تاني قالتلي بكره هستناك قبل الدرس انا مش هروح هنتكلم سوا ومتجيش هنا تاني يا ايمن قولتلها حاضر وخرجت لبست وروحت البيت وانا نفسيا زفت الزفت وراسي هتنفجر ليه الاء قالت كده انا سيدها وتاج راسها طيب ازي وانا ضحيه زيها ايه ده هو ابوها نام معاها ولا منمش هو قالي لا بس كلامها بيقول اه اااااااااه ياني من الوجع والالم النفسي حاجه فعلا ملعونه الاء البنوته الرقيقه الطيبه دي شايله حمل جبال عايشه عمر علي عمرها يا تري مخبيه ايه لينا الايام تاني بكره نعرف سلام

الجزء الثامن
مس عارفه اقول ايه لكن ديما الدنيا مبتديش كل واحد اللي هو عاوزه في الوقت المناسب وقفنا المره اللي فاتت لما لبست هدومي وانا متفقه مع الاء اننا هنتقابل تاني يوم قبل الدرس بتاعها لكن حصل اللي متوقعناهوش انا وهي ان امها تكون سمعت اتفاقنا خلصت انا الدرس بتاعي لانه بيكون قبلها مباشرا واستنتها عند بيت المدرس علي اساس نتقابل ونروح اي مكان نتكلم من بعيد شفت ابله امل جايه مع الاء استخبيت وزوغت قبل ما تشوفني وتخدني البيت معاها وجري علي البيت لان ابويا وامي رجعوا من البلد ولازم اروح لان كنا داخلين علي امتحانات اخر السنه ومش ناقصه وبابا كان راجع من البلد تعبان جدا وكان ده مرض الموت اللي مكملش بعدها شهرين واتكسر ضهري المهم روحت ودخلت البيت شويه ولااقيت ستي امل جايه تطمن علي ماما وتعزيها في قربنا اللي مات وانا مستخبيه في الاوضه بتاعتي ومش عارفه اعمل ايه بعد ما خدت قاعدتها يجي ساعه سالت ماما هي اماني مش هنا (طبعا قالت ايمن) ماما قالت هنا جوه بتذاكر قالت لها ممكن بس تيجي معايا هجيب حاجه من السوق ومش هعرف اشيلها لواحدي ماما طبعا ما اتاخرتش وندهتلي خرجت ووشي في الارض سلمت علي ابله امل ازيك يا ابله قالت الحمد *** وانا طبعا وشي في الارض عملت قال يعني مش فاهمه وبتهزر معايا قالت انتي عامله كده ليه مكسوفه يا بيضه ولا ايه وضحكت هي وماما المسكينه اللي مش عارفه انها قاعده مع اللي بتذل ابنها هي وجوزها المهم ماما قالتلي روح مع ابله امل شوفها عايزاك فس ايه خرجت معاها وكعادتي خطوتي سريعه كنت سابقها قالت بصوت واطي عشان احنا في الشارع انتي يا كلبه تمشي وريا متمشيش ادامي تاني وقفت ورجعت لورا بقيت ماشي وراها ورغم انها كانت بتلبس هدوم واسعه جدا الا ان جسمها كان ظاهر ادامي بطريقه متوحشه كنت ماشيه وراها ومن جوايا مليون الم الم حسرتي اني مش بنت والم الغيره من ستي امل بسبب جسمها وجملها والم من حقدي وكرهي ليها بسبب اللي بتعمله فيا وفي بنتها وصلنا البيت ودخلت الشقه قالت غوري البسي لبس الشغل وخشي علي المطبخ قولتلها بس يا ابله انا عندي مذاكره كتير قالت مش هتاخري النهارده هتعرفي كل اللي مطلوب منك تعمليه اما تكوني هنا وبعد كده مش هتيجي الا بعد الامتحانات عشان مشلش ذنب شايفين القلب الكبير قولتلها هو في حاجه تاني اعملها قالت اه يا حلوه حاجات كتير وهتعجبك اوي لان اللي زيك عباره عن حم وسكتت قالت غوري انتي هتتسيري معايا وانا هعلمك تتفقي مع ستك الاء من ورايا ازي دخلت وغيرت هدومي ودخلت علي المطبخ شطبت الحوض وانا بروق المطبخ قالتلي انا دخله الحمام اما اندهلك تيجي قولت اجي في يا ستي قالت الحمام هتيجي فين يعني ومشيت انا مكنتش عارفه هروحلها الحمام ليه طبعا انا معرفش اي حاجه عن الساديه ومكنتش اتخيل ان في حاجه زي كده ممكن تكون بتحصل طيب لو ندهت اروح ولا لا يا تري هتعمل ايه كل ده وانا بروق المطبخ ومكدبش عليكم اني رغم كل ده كنت مستمتعه جدا بكده مقطعش المتعه دي الا صوت ستي امل تعالي يا بت اترعبت اروح ولا مروحش بقت خطواتي تقيله وانا ماشيه اتجاه الحمام الباب كان متوارب خبط قالت ادخلي انا قولت يمكن بتغسل غسيل ولا حاجه مجاش في ذهني المنظر اللي هشوفه لاول مره في حياتي بفتح الباب ورحت مدوره وشي النحيه التانيه ابله امل قاعده علي التواليت بتعمل ببي قولتلها اسفه يا ستي مكملتش قالت انا مش قولتلك ادخلي قولت ادخل فين قالت هتدخلي فين يعني هنا اخلصي عايزه اقوم قولتلها يا ابله مينفعش قالت ومينفعش ليه يا ننوسه انتي ناسيه انك بت ولا ايه تعالي اخلصي عايزه اقوم قولتلها طيب وانا اعمل ايه قالت هتشطفيني وتنشفيني كل ده وانا مديها ضهري لفيت وقولتلها ازي يعني قالت تعالي هنا قربت منها ونفسي ابص اشوف لكن خايفه انضرب قالت ما تقربي يا حيوانه انا هتحايل عليكي ايه مكسوفه تعالي اقعدي هنا علي ركبك وشدتني بين رجليها وقربت كسها من وشي قالت يلا قولت يلا ايه قالت شطفي بلسانك حقيقي ورغم مصي لزب جوزها قبل كده لكني قرفت اوي اشطفها يعني لسه في ببي علي كسها ييييييع قالت متخلصي وطاخ القلم نزل علي وشي قولتله ده قرف يا ابله قالت ليه ممصتيش زب الكلب حسين وهو ملحسش طيزك ولا قرف ولا حاجه يلا احسن وديني امسح بيكي البلاط قال يعني هي مش ناويه تمسح بيا البلاط مسكت راسي وقربتها بالاكراه من كسها وحطت شفايفي عليه افتحي يا بت وطلعي لسانك مكدبش عليكم ريحه كسها كانت جميله او قولوا رحيتها كلها علي بعضها كانت جميله طلعت لساني وانا خايفه يجيلي تسمم ههههههه ما انا معرفش ان في متعه في شرب الببي حطيت لساني كان في قطرات بسيطه علي كسها لكن ده مكنش كفايه بالنسبه لستي امل طبعا مع لمس كسها ضمت هي وحزقت نزل بول منها علي لساني علي طول طعم ما يتوصفش حقيقي كان طعم ميتوصفش قالت هاه ايه رايك يا وسخه بقي قرف ده لاقيت نفسي زي اللي مسحوره قولتلها بالعكس ده حلو اوي قالت طيب يلا قومي عشان تخلصي ترويق الشقه أنتي تبقي التواليت بعد كده بس يا ويلك لو حد عرف وهي لسه تكلمني الباب خبط قالت أهي الكلب الثانية جت اجري افتحيلها قولتلها لا عشان خاطري يا ستي قالت خاطر إيه اجري يا كلبه انتي افتحي الباب جانك القرف روحت على الباب مش عارفه اعمل إيه بصيت من العين للسخريه كانت آلاء فعلا بالعافية فتحت الباب آلاء شافتني أنصدمت مكنتش متوقعه وجودي وكان واضح عليه الإرهاق والسهر لكن أول ما شافتني قاتلي جئت ليه يا أيمن تاني أمها كانت وقفه شايفه كل حاجه دخلت آلاء وقفلت الباب وكانت ناويه على تحدي أمها وبان باست ايدي متتخيلوش الانفجار آللي حصل أما أمها شافت الموقف ده وزاد على كده إنها قالت أزيك يا سيدي كأنها ناويه على الموت حث ستي امل جرى يا بنت الكلب انتي بتتحديني وجدتها من شعرها جر بجد نعرف استحملت أزي وقالت تعلي هنا الكلام ليا وقعدت آلاء بالإكراه على الإنتريه وقالتلي قلبها الجزمه وبوسي رجلها آنا كأني مبرمجه وعلاء تقولي لا لا يا ايمن وأنا مكنتش سمعاها لامي عايده أخلصها من اللي هي فيه قلتها الجامع بالعافية ووطيت بوسه رجلها ومن حركتها كانت بتضربني من غير ما تقصد ستي امل قالت لها حطي رجلك في بقه وإلا و**** لأنيمك في الحمام الليله آنا بصيت لالاء وهزيت دماغي يعني اعمليها آلاء بسهوله رفعت رجلها الفتنه أصلا عند شفايفي واااااااااه من وجعي ووجعها وفي نفس اللحظة متعتي ومتعتها آنا بقيت امس ثوابها باستمتاع وهي كمان ذابت في متعه رغم الوجع لكن الملعونه ستي امل حست أننا مبسوطين فقالت و**** ده الموضوع عجبكم قومي خلاص غوري انتي غيري هدوم وغوري في داهيه وانتي بقى اللي هتروقي الشقه قومي دخلت البس خدوني دخلت آلاء بعدي الوضع وكنت تقريبا عريانه الا من كلوت من كلوتتها ركعت ألاء تحت رجلي وفضلت تلحسها وتقولي زي ما لحست رجلي يا انا يا همه آنا يا قاتل يا مقتوله معاها ياااااااااا رتني كنت فهمت بدري وبكره نكمل

الجزء التاسع
ان كانت الايام تمر والعمر يمر فاحسب حساب لكل يوم قبل ان تندم في لحظه لا ينفع فيها ندم مرت ايام الامتحانات بعد اخر مره كنت فيها في بيت ستي امل وحصل اللي حصل من الاء بنتها في تحدي واضح لامها واخر يوم امتحانات كنت علي موعد مع مجموعه من المصايب والكسور اللي غيرت مجري حياتي كنت علي ميعاد مع الاء بعد الامتحان اول كلمه قالتها انا بحبك وطول عمري وانت حلم حياتي ازي ابويا عمل فيك كده ازي وليه سكت يا ايمن ابويا وامي دمروني وكمان بيدمروك قول لا ابوس رجلك اوعي تفتكر اني اما قولتلك انت سيدي كنت بقول كلام وخلاص لا يا ايمن من واحنا في ابتدائي وانت كنت الدرع اللي بيحميني في المدرسه وفي الشارع ابويا وامي عايزين يقضوا عليا كلامها صدمني طيب حتي لو انا حبتها طيب ازي وهي شافتني بهدومها ازي وهي شافت ذل امها ليا وعرفت اللي ابوها عمله فيا ازي هي قطعت تفكيري وقالت علي فكره ابويا عمل فيا اللي عمله فيك قولتلها ازي قالتلي كان بيدخل عليا الاوضه وانا نايمه ويحسس علي جسمي ففي الاول كنت بفكره عادي اما كبرت شويه وابتدا جسمي يبان كان يدخل عليا ويرفع الغطا من عليا ويحسس في اماكن حساسه من جسمي كنت بخاف ومش عارفه اعمل ايه انا فاهمه وعارفه اللي بيعمله بس خايفه اتكلم لحد ما جه يوم ودخل عليا الاوضه وماما نايمه كنا في الصيف وكنت نايمه بشورط وحملات لاقيته في الاول حسس علي جسمي وطيزي من فوق الشورط جسمي كله كان بيترعش من الخوف والرعب لاقيته مد ايده نزل حماله واحده وطلع صدري اللي كان صغير بس الحلمه كبيره وابتدي يرضع كنت عايزه اصرخ لكن صوتي كان محشور خايفه افتح عيني واعصابي سابت لاقيته حط ايده بين رجلي وابتدي يلعب في كسي من فوق الشورط جسمي كله نمل وحسيت اني عايزه اعمل ببي علي روحي لكن كانت الشهوه هي اللي بتنزل لما حس اني الشورط اتبل من المايه اللي نزل مني اتجراء ونزل الشورط وابتدا يلحس كسي بلسانه انا في الحظه دي الرعب اتملكني خفت احسن يفتحني ويضيعني محستش بنفسي الا فعلا بعمل ببي علي روحي في السرير العجيب انه شرب معظمه لكن فرشتي غرقت واعتقد اغم عليا سابني وخرج والصبح ماما شافت الببي علي السرير بدل ما تهتم بيا مارست عليا الساديه اللي بتعشقها وكان بابا كل كام يوم يجيلي يعمل عملته ويخرج لحد ما قرر يوم انه ينام معايا من ورا ولسه هيبتدي ويدخل بتاعه ماما طبت عليه وكانت هتعمل فضيحه الغريب انها كانت فاكره اني عجبني الموضوع وتقريبا مكنش عندها مانع ابويا ينام معايا لكن كان كل همها تمارس عليه الساديه وتبقي هي الحاكمه في البيت لكن ابويا العزيز كرامته اللي سمحتله يلعب في بنته مسمحتلوش ان مراته تتحكم فيه بكل بساطه ماما اخدتني وسابت البيت واطلقت منه لكن انا فضلت خدامه ليها يا كده يا تفضح ابويا وعشت الكام سنه دول في ذل لحد ما تصدمت باللي حصلك انا بحبك يا ايمن ولازم تقولهم لا ونتجوز انا وانت ونهرب منهم طبعا انا كنت سالبيه لابعد حد قولتلها نهرب ازي ونتجوز ازي ونعيش منين صعب اللي بتقوليه قالت متخفش ، انا معاك قولتلها لازم نفكر كويس يا الاء قبل ما نعمل اي حاجه احنا ممعناش اي حاجه عشان نهرب حتي لو هنعمل كده ندبر امورنا الاول مكدبش عليكم انا كنت اساسا مفوقتش من اللي هي قالته انها بتحبني كمان نهرب ونتجوز الموصوع كان صعب عليا جدا المهم اتفقنا اننا هنتكلم في الموضوع ده بعدين اما نشوف حل لامها وابوها الاول رروحنا علي البيت وعلي ما وصلت بيتنا كانت المصايب في انتظاري عمي مات وطبعا كانت صاددمه للجميع ده كان بصحته ابويا وامي وانا واخويا كلنا سافرنا البلد عشان تالت يوم الموته ينكسر ضهري وابويا يحصل عمي وكانه انكتب عليا الشقا وقضينا ايام الموته ورجعنا القاهره ومعانا ابن عمي يقعد معانا كام يوم ابن عمي اصغر مني بكام سنه وحكايته حكايه معايا ونشوفكم بكره
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل