مكتملة واقعية قصتي مع المعلمة الحيحانه - ثلاثة أجزاء (عدد المشاهدين 2)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
غير متصل
اولا لازم تعرفو اني اول ما جيت مصر مكنش معايا ورق خالص يثبت انا في اي سنة تعليميه ف اتطريت اعيد من شهادة ٦ ابتدائي و القصة دي حصلت و انا في الثاني الاعدادي ،
نبدا قصتنا في يوم كان عندي حصتين ورا بعض عربي و المدرس مكنش موجود
ف دخلو علينا بونبوناية المدرسة الميس نانسي
الميس نانسي كانت جميلة نسبيا لكنها اجمل وحدة في المدرسات عندنا في المدرسة
كان طولها ١٧٠ و فخادها و رجليها روعة و بزازها متوسطة و طيازها مناسبة جدا لجسمها و شعرها اسود حرير يجذبك حتى لو كنت مرتبط بملكة جمال
دخلت علينا الفصل و العيال في الفصل عملو محترمين عشان تدينا الامان
و اول ما مشيت تجيب كباية شاي العيال عملو هيصة كتيرة جدا و قعدو يزعقو و يشتمو و يسبو في بعض و يبعتو سكس لبعض و هيصة
انا سحبت نفسي من كل الهبل ده و رحت قعدت على ديسك المدرس برا جمب السبورة لاني واعي اكتر منهم و اكبر منهم سنا و مليش في كل الكلام ده
مرة وحدة بدون سابق انذار لقيت الميس نانسي داخلة بترج بزازها و طيازها و بتجري و ماسكة خرزانة و بتضرب في كلو
اي حد كان برا الديسك بتاعو كان بيتضرب و العيال كلهم بيجرو و يتنطتو و يرجعو على اماكنهم خوفا منها
اما انا سبتها بتضربهم و قمت معدي من جمبها و زبي واقف عليها على اخرو و رايح الدسك بتاعي
راحت بصتلي و هوشتني كده كانها هتضربني قمت واقف مكاني و بصتلها بصة قرف و فضلت متنح فيها بنفس البصة لحد ما قالتلي يلاااا مستني اييي بصوت عالي
قمت داخل و قعدت اتفرج عليها و هي بتبصلي باستغراب شديد و بتكلم نفسها
معداش خمس دقايق الدنيا هديت و راحت نادهالي
قلتلها انا ؟ راحت قايلالي اه انت
رحت وقفت قصادها و قلتلها نعم
راحت محركة طيازها الفاجرة و وسعتلي مكان على الديسك و قالتلي اقعد جمبي
قمت قعدت مكان طيازها و كان المكان سخن مولع مع اننا كنا في عز الشتا
قالتلي انت منين و اسمك ايه قلتلها من سوريا و اسمي جلال و قعدنا نتكلم و نهزر و كل الفصل كان مستغرب جدا و مع الوقت المدرسة كلها استغربت اننا بنهزر جامد كاننا صحاب مش معاملة مدرسة لتلميذ ابدا و كلهم كانو بيحسدوني عليها
المهم اتعرفنا و اتكلمنا و قالتلي انها مش متجوزة و انها وحيدة و عدت الايام و كنا بنروح مع بعض دايما و نقعد نتمشى و اوصلها و توصلني و حاجات زي دي كتير بتحصل و بنتكلم في التليفون و اتكلمنا في كل حاجة حتى الجنس
مرة وحدة لقيتها بتقلي انا حاساك مستواك متراجع في العربي انت كنت احسن من كده قلتلها فعلا عشان عندي ضغط شغل و مش عارف اتفرغ للدراسة
قالتلي في حضانة بتاعت صحبتي بتديني مفتاحها و بدي فيها مجموعات دروس تقوية من وقت للتاني
و تعال النهاردة الساعة ٦ في المكان الفلاني اديك درس هيعجبك و ضحكت جامد

المهم رحت الحضانة و كلمتها طلعت فتحتلي و دخلنا غرفة الادارة كان فيها كنبة مريحة جدا و مفيهاش كاميرات و قعدنا نتكلم و نهزر و مذاكرناش خالص
لقيتها بتقلي الجو حر اوي ما تجي نلعب لعبة
قلتلها ماشي
قالتلي هنسال بعض اسالة و الي ميعرفش يجاوب يقلع حاجة من هدومو
انا اتحمست جدا و بتاعي وقف على اخرو كان ١٦ سم ساعتها ?
و قلتلها يلا و لعبنا فعلا و اول حاجة هي سالتني و انا قلعت الجاكيت و انا سالتها و مقلعتش لانها جاوبت و فضلنا كده لحد ما انا بقيت عريان من فوق و


JdvH6ep.jpg JdvH47R.jpg JdvHPmN.jpg
هي لابسة برا بس من فوق و كنت شايف منظر يجنن
قالتلي خلاص كفايا كده شكلنا داخلين في قلة ادب و مسكت التيشرت بتاعها و هتلبسو و قمت ماسك ايدها قلتلها كفايا ايييييه ده انا سؤال كمان و احقق احلامي
قالتلي نعم ؟؟ انت احلامك تشوف صدري
قلتلها الصراحة اه
راحت قالتلي متخليش في نفسك حاجة و قعدت تضحك قمت حاطت ايدي على بزتها اليمين لقيتها متكلمتش و غمضت عيونها رحت حاطت ايدي التانية على بزتها التانية و بردو متكلمتش قمت مقرب منها و قلعتها البرا و هي بتضحك و بتهرب وشها مني قمت حاضنها لحمي على لحمها من فوق و ده كان احلى حضن في حياتي كلها و فضلت كده مده و هي تجاوبت معايا و حضنتني و فضلنا كده كتير و بعدين بعدت عنها لقيتها بتبصلي بكمية حنان مش طبيعية قمت مقرب و بايسها في خدها و بعدين على شفايفها و تجاوبت معايا و قعدنا نبوس بعض و اول مرة في حياتي كنت ابوس وحدة و حسيتها كانت عارفة بتعمل ايه كويس
و قعدنا نبوس بعض و اقفش في بزازها لحد ما سخنت و ابتدت تسرع جامد معايا و قمت نازل على بزازها ارضع زي الطفل الجعان و قعدت ارضع فيهم و ادعكهم و هي هتموت من الهيجان و نزلت ايدها تدعك في كسها و انا خت بالي و هجت جدا قامت مقوماني و منيماني على ضهري و قلعتني البنطلون و شافت بتاعي قالتلي و مسكتو و حطتو في بقها حسيت شعور عمري ما حسيتو و اجمل شعور اشعرو في حياتي و ملحقتش تمص لمدة دقيقة كان لبني مالي بقها و فضلت تمص فيه لحد ما فضي خالص و نام راحت طالعة فوقي و نامت على جسمي كده و هي لسا لابسة البنطلون و انا عريان تماما و رمت بزازها عليا قعدت العب فيهم و قعدت تبوسني لحد ما جابتهم مرتين على ما اعتقد بس كان باين بلل في بنطلونها و هجت عليه جدا قلتلها عايز ادوق و النبي قالتلي لا مره تانية تكون جاهز و غمزتلي و في الاخر لما جابت هديت و قعدت قدامي و قالتلي ايه رايك
قلتلها انتي حققتيلي نص احلامي و النص التاني هيتحقق لما اشوف و الحس الكس و الطيز دول قعدت تضحك و قالتلي لم نفسك يا قليل الادب و همستلي في ودني و قالت ( مره تانية ) و لبسنا و كانت بتساعدني و مشينا و ركبنا لاننا مكناش قادرين نمشي و كل واحد فينا راح بيتو
بعدها عرفت مفاجأة من مدرس معاها في المدرسة و اتصدمت صدمة عمري …..

لو عايزين التكملة و القصة اثارت اعجابكو ياريت تعرفوني عشان اكمل
مع تحياتي جلال السوري ?


الجزء الثاني
صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت الي بتقرا فيه
دي تكملة #قصتيمعالمعلمة_الحيحانة
اخر حاجة قلتها في الجزء الاول هي اني عرفت مفاجأة من مدرس معاها في المدرسة و اتصدمت صدمة عمري ..
قابلت المدرس ده في الحوش في وقت الفسحة و بالصدفة جبنا سيرتها انا و هو و في وسط الكلام صدمني و قلي ( اصل جوزها مبيجيش خالص هنا ) انا من صدمتي سرخت و قلتلو نعم !! بصوت عالي اوي
هو اتخض و قلي بتزعق ليه قلتلو اسف يا مستر بس حضرتك قلت ان الميس نانسي متجوزة ؟ قلي ايوا متجوزة و عندها عيال اصغر منك بسنتين تلاتة و حاطاهم في مدارس خصوصية
انا من الصدمة سبتو و مشيت مردتش عليه ولا قلتلو حاجة
ليه تكذب عليا و تقلي انها مش متجوزة
ليه تعمل الي عملتو ده مع واحد من دور عيالها
ليه تقعد تكلمني بالساعات جوزها فين و ازاي مبياخدش بالو
ماسورة اسالة طفحت في دماغي
في اليوم ده خلصت مدرسة و روحت على طول مواصلات مرضتش استناها و نمشي مع بعض
و انا في الطريق لقيتها بتتصل اكتر من مرة عليا بس مردتش
روحت البيت قعدت افكر قلت مش هسيبني لدماغي
اتصلت عليها و بعد ما سلمنا على بعض قالتلي بعد ساعة تعالالي في الحضانة
لسا هتكلم قالتلي هششششش بعد ساعة تعالالي في الحضانة ، سلام ، و قفلت السكة من غير ما الحق ارد
فعلا رحت الحضانة و خبطت لقيت الباب مفتوح . دخلت الاوضة بتاعت المرة الي فاتت و لقيتها مستنياني باللبس الي كانت لابساه في المدرسة
قلتلها مروحتيش غيرتي ليه
قالتلي حابة اقعد مع نفسي شوية و حبيت اجيبك معايا نقعد احنا الاتنين مع نفسي
قمت قاعد جمبها و قلتلها هو انتي ايه الي خلاكي تكذبي عليا
قالتلي و كذبي هيفرق معاك فايه
قلتلها يعني عارفة انك كذبتي
قالتلي اه عارفة و عارفة انك عرفت سمعت المستر و هو بيكلمك
قلتلها طب ليه عملتي كده
قالتلي عملت ايه
اتعصبت و قلتلها ده انتي عندك عيال قدي ليه مختاراني دونا عن الرجالة كلهم الي في البلد.
اتنهدت و كانت ريحة بقها لبان ( مجهزة نفسها ?) و قالتلي يا جلال انت فاكر اني مبسوطة و انا بعمل الي بعملو ده مع واحد في سنك
قمت قايلها انا الصراحة مبسوط راحت ضحكت و قالتلي اسمعني للاخر يا سافل
قالتلي انا جوزي بقالو اكتر من خمس سنين ملمسنيش
كل ما البسلو و اتحزملو و ارقصلو و اعمل كل الي يتعمل و الي ميتعملش مفيش منو اي فايدة
لدرجة اني حطيتلو فياجرة في الاكل و الشرب و بردو مفيش خالص
مكنتش عارفة اعمل ايه و كنت بريح نفسي بايدي لحد ما ظهرت انت
كارزمتك و جمالك و نظراتك كل الحاجات دي مفتقداها في جوزي و لقيتها فيك
و حبيتك اكتر من اخر مرة كنا هنا سخونتك مش معقولة بجد و راحت باصة عليا بعيد مدمعة و عيطت
قلتلها بس يا حبيبتي انا مسامحك و اوعدك اني جمبك و معاكي طول الحمر و حضنتها حضن بتاع خمس دقايق و لما بطلت عياط مسحت دموعها و قلتلها يخربيت كده
و انتي مبسوطة جامدة ,و انتي معيطة جامدة بردو ، ده انا نفسي اشوفك مرة وحشة ، قعدت تضحك و عيونها نزلو كم دمعة تاني
قمت بايسها في خدها شلت الدموع
و فضلت ابوس في انحاء خدها يمين و شمال لحد ما وصلت لبقها الي بينقط عسل
بستها في بقها

J2bz4ql.jpg
و قعدنا بنبوس بعض لحد ما ابتديت اقلعها القميص بتاعها و اذعك في بزازها الي عمري ما انسا ملمسهم و بعدت عنها قلعت التيشرت في ثانية و رجعتلهم ارضع فيهم و العب معاهم بعد ما شلت البرا خالص و هي مستمتعة فشخ و بتدعك كسها قلتلها ايه رايك نتهور
قالتلي لا يا جلال مش هينفع و حسيتها هتدايق اوي لو عملت حاجة و حاولت انزل ايدي حتى و هي رافضة تماما
قمت قلعت البنطلون و قلتلها لازم انيكك فاي حته فيكي و انا ببص على بزازها قامت نزلت قعدت على ركبها و قالتلي يلا
حطيت بتاعي بين بزازها

J2D18ga.jpg
و كان احساس روعة
قمت حاطو في بقها بليتو و دخلتو بين بزازها فضلت كده بتاع ربع ساعة و هي على اخرها و من نظراتها و حيحنتها كنت هجيبهم لكن مسكت نفسي و نمت على الكنبة و هي تلقائيا قامت و قعدت تمصلي

J2DgaII.jpg
لحد ما زبري فجر اللبن المحبوس جواه في بقها و قامت بصتلي بكل حيحنة و قالتلي ايه رايك و انا حاسس ان روحي طلعت مع لبني قلتلها يخربيت جمالك و راحت نامت عليا و هي عريانة من فوقو انا عريان بالكامل و فضلت فوقي و حاضناني جامد و بتقلي بحبك اوي قلتلها و انا كمان بحبك و عمري ما اسيبك
قالتلي ياريت و راحت مدمعة قمت مسحت دمعتها و قلتلها كفاية نكد بقا ، ضحكت و قالتلي اسفة يا حبيبي و باستني من بقي و فضلنا نبوس بعض لحد ما زبري وقف تاني و انا بمص في بزازها و شفايفها جابتهم تاني بس بايدها المرة دي و كانت احلى هاند سكس جربتها في حياتي

J2DLK67.jpg
يا ريت تشاركوني رايكم و تشجعوني انزل الجزء التالت و الاخير

مع تحياتي : جلال السوري

الجزء الثالث و الاخير من #قصتيمعالمعلمة_الحيحانة

بعد ما حكيتلكو الي حصل في الجزء التاني الوضع بالنسبالي كان جميل اوي
كنت حابب الميس نانسي جدا و شايف انها معوضاني عن كل حاجة جنسية و عاطفية
شايف اني عايز اكمل معاها بقية عمري بس ازاي ؟
ازاي و هي متجوزة و عندها عيال تقريبا قدي ؟
تجاهلت سؤالي ده و كملت مقابلاتي للميس نانسي و كل مرة نعمل نفس الحاجات في السكس و مكنتش بتخليني اقرب على نصها الي تحت ابدا
ف في مرة اتصلت عليا و قالتلي يا جلال تعالا على شقتي مش على الحضانة
قلتلها ازاي يعني
قالتلي جوزي خد العيال و راح عند امو في الاسكندرية و الشقة فاضية قلتلها تمام
قمت لابس و حاطت برفيوم و مظبط زبري و خليتو يستعد و رحتلها
اول ما خبطت على الباب فتحت
كانت لابسة ترينج شيفون ابيض بيلمع
و مش لابسة تحتيه اي حاجة خالص
انا من منظرها زبري كان هينفجر
قامت قالتلي هتفضل واقف بتتفرج كتير و ضحكت بشرمطة
قلتلها لا انا هخش افعل راحت ضحكت تاني بشرمطة اكتر و خدتني من ايدي و قفلت الباب و قعدنا في الصالة و هي قعدت حاطة رجل على رجل بس قاعدة بالجمب و وشها و جسمها ليا
و انا قاعد عادي بس زبري واقف و هيطرقع في البنطلون
قلتلها عاملة ايه ، قالتلي تمام و انت
قلتلها هبقى كويس بعد شوية و غمزتها
ضحكت بلبونة و عضت على شفايفها و قامت و شدتني من ايدي على سرير اوضة النوم
و هي ماشية قدامي بزازها و طيازها كانو بيلقو و بيترجو اكنهم بلالين ميه
منظرهم خلاني اهييييج و خلصا جبت اخري بجد
نيمتني على ضهري على السرير و طلعت فوقيا بس من غير ما تلمسني
و قالتلي نفسك فايه
قمت مديها سبانك طرقع جااااامد
قلتلها نفسي ادخلو هنا
قالتلي النص الي تحت مش هتدوقو دلوقتي انا بعمل مخطط اول ما اخلصو هبقى كلي على بعضي ليك
قلتلها الي تشوفيه يا حبيبتي
قالتلي ايوا كده عايزاك بتسمع الكلام و شطور
و راحت تلقائيا قعدت على زبري و حست بيه من فوق هدومي و هدومها
و قالتلي احا ده واقف اوي
قلتلها ده هيموووووت
قالتلي طب حابب تجرب حاجة جديدة ؟ قلتلها اكييييد اموت في الجديد و قمت ماسك بزازها فايديا قعدت تضحك و قالتلي بس يا ولد عيب
و قامت مقلعاني من فوق الاول و قلعت هي من فوق بردو و بزازها كانت بتنور حرفيا
و راحت مقلعاني كل هدومي وحدة وحدة و بعدين راحت نيمت زبري و قعدت عليه و هي لابسة
انا حسيت بسخونة كسها و حسيت قد ايه هي محتاجاني انيكها بس هي مانعة نفسها عشان حاجة في دماغها
قعدت تروح و تيجي بكسها عليه و انا على اخري حرفيا
ملحقتش تكمل دقيقتين تلاتة على الوضعية دي مع صوت اهاتها و الهبو المولع الي طالع من كسها على زبري راح زبري ناتر كل اللبن الي فيه و كنت في قمة المتعة
و انا بجيبهم خت بالي انها سرعت اكتر و صوتت اكتر و حسيت بسائل نزل من كسها
بعد ما جبتهم و هديت على الاخر و هي كمان كانت هديت سالتها قلتلها جبتيهم ؟؟
قالتلي من سخونت لبنك لما نترت انا كمان جبتهم
قلتلها يا ريت اقدر ادوق و عملتلها كده ?
راحت قالتلي و **** ما تزعل يا روح قلبي و حطت ايدها في بنطلونها من جوا و خدت من كسها و قالتلي خد
مسكت ايدها و لحست عسل كسها الي كان عليها و كان طعمو ميتوصفش
حاجة كده مسكرة على حادئة و طعمها و ريحتها يهيجو جااااامد و خلوني عايز اقطعها نيك
قعدت الحس في ايدها و ادخل صوابعها في بقي لحد ما لحصتهم كلهم و قمت منيمها على ضهرها و و قعدت ارضع و امص في بزازها و ابوس بقها لانو كان واحشني بقالي كتير مبستهوش
و قاعد فوقيها و زبري لازق في كسها و جسمي لازق في جسمها و احساس عمري ما انساه ابدا
و قعدت ابوس و ارضع لحد ما زبي وقف تاني راحت قيلالي سيبلي الطلعة دي
و راحت مصدرة طيزها لوشي و راحت عند زبي و باستو و راحد قعدت تهز بزازها عليه و انا مندمج في جمال طيزها و بحاول اتخيل شكل كسها و همووووووووت و الحسهم و ادوقهم
و راحت ابتدت مص و هي بتمص طيزها خلاص كانت هتقعد على وشي بس مقعدتش كانت مركزة ف قعدت اشم ريحة كسها و طيازها و حسيت بهبو سخونيتهم على وشي و ريحتها كانت تهيج جاااااااامد و ريحة طول عمري مستعد مشمش غيرها من جمدانها
فضلت اشم و هي تمص و انا انيك في بقها لحد ما دلقت لبني تاني في بقها
و بعدين قامت و حضنتي و حضنتها جامد و بزازها عاصرين وشي
و قالتلي متسبنيش ابدا
قلتلها لو سبت الكون كلو مش هسيبك
و قلنا اننا هنقوم نستحمى و ناكل بس نمنا و احنا حاضنين بعض
نمنا بتاع ٣ ساعات تقريبا و بعدها صحينا او هي صحيت و صحتني
و قمنا كلنا و كانت اول مرة اكل من اديها الحلوة
و بعد ما خلصنا دخلنا استحمينا و هي استحمت بالبنطلون مرضيتش تقلع و مصتلي و احنا تحت الدش وخلتني اجيبهم تاني و انا في الحمام و خلتني اطلع و هي خدت دش مع نفسها بعد ما طلعت
و طلعتلي لابسة بقا كل هدومها
قمت بايسها في بقها و لبست انا كمان و مشيت
تاني يوم لقيتها بتتصل عليا و قالتلي في مصيبة
قلتلها في اي يا نانسي
قالتلي البواب بعد منت مشيت طلع و خبط عليا و حقق معايا انت مين و جيت ليه و قعدت كل ده ليه و لما قلتلو انك ابن اختي قلي عموما انا صورتو و عارف شكلو و لما يجي الاستاذ …….. هوريه الصورة و نشوف ده مين و راح سايبني و ماشي
انا يا جلال لو حد عرف انا ممكن اتدبح انت مش عارف جوزي
قلتلها اهدي يا نانسي و انا هتصرف
كنت اعرف صحابي صيع و جزارين قمت واخدهم بموتسيكلات و رحنا عند بيتها
لقيت البواب قاعد اول ما شافني انا و ٣ داخلين عليه بالشوم راح داخل باب العمارة و كان عايز يقفل عليه بس زقينا الباب و صحبي مسكو و ضربو بالشومة على رجلو
قمت انا متكلم و انا برتجف الصراحة لاني اول مرة في حياتي اتحط في موقف زي ده
قلتلو بص يا عمنا انت لا شفتني ولا تعرفني ولا ليك دعوة بضيوف الناس
و لو شفتك بتجيب في سيرة الكلام الي قلتو للاستاذة نانسي مبارح اقسم ب**** هسيب الرجالة دي تاكلك
قالي انا اسف يا بيه و هو مخضوض قلتلو هات تليفونك
قام مديهولي قمت حاطو على الارض و مكسرو بالشومة مفرتكو و البواب عينو دمعت قلي ليه كده يا بيييه قلتلو عشات تعرف تدخل في الي ملكش فيه رحنا و احنا طالعين راح صحبي ضربو تاني على رجلو التانية رقدو في الارض و ركبنا الموتسيكلات و مشينا
عزمت الرجالة على الغدا و اتغدينا مع بعض و رحنا شربنا عصير قصب و احنا عند العصارة قعدو يسالوني عن موضوعي مع الاستاذة نانسي
و قعدو يستفسرو جامد و حاولت احور عليهم بس مقتنعوش بس عدوها يعني
المهم اتصلت على حبيبتي نانسي و قلتلها الي حصل و صعب عليها جدا ان صاحبي ضربو و صعب عليها اننا خضيناه و قلتلها على اساس انك صعبتي عليه لما كان هيخربلك بيتك
قالتلي يا جلال احنا الي بنعمل حاجة غلط و عيطت قمت مراضيها و خليتها تبطل عياط و قلتلها هشوفك النهاردة قالتلي لا بلاش النهاردة
قمت مروح البيت و كلت لاني مرضتش اكل مع الرجالة و قلتلهم مش جعان و نمت
صحيت على مكالمة من نانسي فتحت بقول الو الو الو يا نانسي
راح رادد عليا صوت تخين قلي نانسي حاف ؟
قلتلو مين حضرتك فين الميس نانسي
قلي بقت ميس دلوقتي
قلتلو يا استاذي الميس نانسي مدرستي من ٣ سنين و انا طالب عندها و زي ابنها و بينا عشم كبير
قلي عشم لدرجة ان كل المكالمات دي بكل الوقت ده بينكو و بين بعض ؟ ده انا جوزها اقسم ب**** ما بكلمها كل ده
قمت ساكت و معرفتش اقول ايه و بعدت اقفل المايك و اشغلو بحيس يفهم ان الشبكة قطعت و قفلت في وشو و عملت التليفون طيران عشان اعرف افكر هعمل ايه في المصيبة دي
فضلت طول الليل صاحي و بفكر و كتبت ورقة فيها اربع حلول
اول حل هو اني اكمل كذب و اكيد هي هتوافقني في الموضوع ده
تاني حل اعرفو الحقيقة و افهمو انها معاه محرومة و لجأت ليا بسبب ده و اخليه يظبط علاقتو بيها و اخرج برا الليلة
تالت حل اقلو الحقيقة و اقلو انها بتحبني انا عشان يطلقها و نكمل مع بعض
رابع حل هو اني ابعد تماما و متكلمش و استنا اشوف ايه الي هيحصل و ده الحل الي انا نفذتو فعلا
فضلت قاعد مستني لحد ما لقيت تليفوني بيرن
رديت لقيتو هو بيكلمني و بيقلي انا عارف انك شب و في مرحلة مراهقة عشان كده هعتبر انك مش غلطان و هشيلها هي المسؤولية بس
لكن لو عرفت انك بصيتلها او اتكلمت معاها او حتى فكرت فيها مش هيحصلك كويس
و قفل في وشي قبل ما اتكلم
زعلت جدا و مكنتش عارف اعمل ايه لكن فعلا هو معاه حق و انا الي غلطان و مرت الايام و نانسي مبتجيش المدرسة
و مرة وحدة لقيت تليفوني بيرن من نمرتها
كنت خايف ارد لحسن يكون اختبار من جوزها لكن في الاخر رديت
لقيتها بتكلمني و شكلها مبسوط
و قالتلي بعد ما سلمت عليا يا جلال احنا اتهورنا و غلطنا و يمكن مش هينفع نتكلم ولا نتقابل تاني لكن عايزة اعرفك اني عمري ما شفتك صغير انا من اول علاقتنا مش شايفاك غير عشيقي
انت حبيبي الي بجد و لولا جوزي مكنش في اي حاجة هتمنعني من الوصول ليك لكن جوزي ملهوش ذنب بردو ، احسنلنا ان احنا كل واحد يروح لحالو
انا عيني دمعت و لسا هتكلم لقيتها بتقلي متتكلمش
انا متصلة بيك تسمعني و عارفة الي هتقولو كويس
قمت ساكت و قالتلي بحبك اوي
باي يا روح قلبي
و قفلت
و خلصت قصتي معاها و من يومها ولا شفتها ولا كلمتها ولا اعرف عنها حاجة
لكنها موجودة جوا قلبي عمرها ما طلعت منو



اسف على التاخير لكن حصلتلي ظروف كتير اهمها ان التليفون بتاعي باظ ف ده الي اخرني

مع تحياتي : جلال السوري ❤️
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل