مكتملة انا وشوشو (بنت خالتي) - عشرة أجزاء (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
انا اسمي مصطفي عندي 20 سنه القصة دي حصلت من فترة قريبة ومازالت مستمره
كأي شاب بيبدأ سنه يوصل ال 18 سنه بيبقي عاوز يخرج براحته ويروح مع ده وييجي مع ده بس كان ابويا دايما بيعمل معايا مشاكل
عشان بتأخر بره فكنا دايما علي خناق اغلب الوقت واحيانا كان بيطردني لما بتأخر بره وهكذا
جه يوم كنت عاوز اسافر مع اصحابي الصيف اللي فات نروح مصيف بس ابويا رفض وزعقنا مع بعض وكان في الوقت ده بنت خالتي عندنا اسمها شيماء ودايما بنقولها ي شوشو
سنها مش صغير عندها 38 سنه ومتجوزه من من حوالي 11 او 12 سنه بس معندهاش ولاد وده لسبب صحي فيها
المهم عشان مطولش في المقدمة كانت عندنا وسمعت ابويا بيزعق لي وجت تشوف فيه ايه وتحوش عني وكده ف ابويا قالها ده صايع ومعنتش عايزه
وعاوز يتربي وفضل يقول ويزيد ف هيا ردت عليه قالت له طب خلاص سيبه دلوقتي وانا هكلمه وهاخده عندي لحد م تهدي شوية
قالها خديه معنتش عايزه قالت له مصطفي ده ابني حبيبي وانا هاخده عندي ملكش دعوه بيه وسابنا ومشي وهيا قعدت تتكلم معايا وتنصحني وتقولي انهم خايفين عليك وكلام من ده وانا الي ف دماغي ف دماغي
المهم قعدت عندنا شوية وجت عشان تمشي فلقيتها بتقولي قوم غير هدومك عشان هتروح معايا قلت لها لا قالت لا مش هينفع تقعد مع ابوك في الوقت ده تعالي النهارده لحد م يهدي شوية وابقي روح الصبح
هيا اللي مربياني انا واخواتي وبينها وبين امي حوالي 5 سنين م اكتر فكان عادي اني اروح عندها واجي واقعد عندها فروحت معاها وجوزها بيشتغل في محافظة تانيه وبييجي 3 ايام وبيشتغل 4 ايام محاسب في البترول
اخدنا بعضنا ومشينا وبعد م روحنا قالت البيت بيتك عاوز تغير اوضتك هناك اهي روح غير يلا وتعالي
وكلمت جوزها قالت له مصطفي متخانق مع ابوه وانا اخدته عندي لحد ما ابوه يهدي وكده قالها مفيش مشكله وسلميلي عليه
دخلت غيرت في الاوضه وطلعت الصاله ملقتهاش كانت هي دخلت الحمام فتحت التلفزيون وقعدت شوية وطلعت م الحمام قالت لي هدخل اغير هدومي واطلع اعمل عشا ناكل سوا
قلت لها ماشي يشوشو دخلت تغير وانا حسيت نفسي مزنوق دخلت الحمام عملت حمام وخلصت غسلت ايدي بدور ع الفوطة متعلقه لاقيت هدوم متعلقه ورا الباب قلبت في الهدوم ملقتش الفوطه بس
الهدوم كان فيها ريحة زي ريحة العرق هيجتني الصراحه لاقيت نفسي بشيل الهدوم من ع الشماعه وبشم فيها كانت عباره عن بادي نص كم وفانيلة كت كنت فاكرها رجالي بس لاقيتها واسعه وعند الصدر معلمة
وفيها بروز فتوقعت دي مكان الصدر وانها حريمي مش رجالي م علينا ده كان اول مره يحصل مني كده تجاه شيماء لان دايما بنشوفها بلبس البيت عادي وبنقعد عادي وعمري م فكرت ف حاجه ناحيتها بس الشيطان كان شاطر وقتها
ودخلني في مود هيجان مبقتش عارف اخرج منه وزبي بدأ يقف وانا بشم في الهدوم وعلق الهدوم وبصيت ع سبت الغسيل لاقيت جواه هدوم ف شيلت الغطا لاقيت هدوم ل شوشو ولجوزها هدوم خارجي وداخلي وكله قلبت في الهدوم وطلعت هدومها الداخليه وقعدت اشمشم فيها
والهيجان طلع علي نافوخي ولاقيت نفسي بمسك كلوتها وبحطه علي زبي وبدعك فيه وانا مش حاسس بنفسي لحد م جبت لبني جواه وفقت بعدها واستغربت الي حصل مني ازاي افكر كده واعمل كد في شيماء
وخفت لتعرف ف فتحت الغساله وحطيت فيها الكلوت في وسط الهدوم الي جواها وغسلت وطلعت كانت هيا طلعت المطبخ تعمل عشا
لاقيتها بتقولي تعالي ساعدني وخد الحاجة دي لحد م اخلص الي ف ايدي قلت لها حاضر ورحت المطبخ كانت غيرت ولبست بنطلون ترنج وبلوزه نص كم وده كان طبيعي اشوفها بيه عادي
لكن المره دي لاقيت نفسي ببص لجسمها بطريقة غريبة وبفكر في حجات متنفعش تحصل وبصيت علي ضضهرها كانت السنتيانه ظاهره وطيزها عريضة سيكان
هيا جسمها مش كبير طولها تقريبا 165سم ووزنها 74 عندها سوة بتظهر في اللبس وصدرها مش كبير عشان طبعا مخلفتش فصدرها طبيعي مش كبير بس طيزها الي عريضة شوية
المم قعدت ابص وافكر فيا وفي جوزها وازاي عمري مبصيت ليها بهيجان وهيا بطل كده وقطعت تفكيري بكلاها بتقولي اعملك شاي بلبن ولا لبن بس قلت لها اي حاجه
واخدت الحاجة وطلعت الصالة وخلصت وجت بالحاجة قعدنا اتعشينا ونتكلم وقعدت تنصحني
شوية نصايح اني اسمع كلام ابويا وامي ومتزعلهمش والكلام ده وانا شوية بركز ف كلامها وشوية بركز في صدرها وفتحة التيشرت الي مبينه اول النفق الي هموت واشوفه
قلت لها هما لسه شايفيني عيل صغير انا كبرت وبقيت راجل يعني ميتخافش عليا قالت مهما تكبر وتكون راجل انت بالنسبالنا ابننا وبنخاف عليك وامك وابوك عندهم حق يخافوا وعليك
وانا بردو هكلمهم اقولهم يخفوا عنك شوية قلت لها ماشي قالت واوعاك تتخن صوتك عليا وتعمل نفسك راجل يواد يصاصا ده انا شوشو مش امك وقعدنا نضحك
خلصنا اكل وقعدنا قدام التلفزيون وبعدين قالت انا النوم كبس عليا هدخل انام وانت براحتك والبيت بيتك وكده قلت لها ماشي يشوشو
دخلت اوضتها وانا فضلت قاعد قدام التلفزيون وهيجان علي نفسي ولاقيت نفسي بفتح مواقع سكس وبتفرج عليها وجه مقطع واحد دخل علي اخته وهيا نايمه وقعد يحسس عليها ويتحرش بيها وركبها في الاخر لاقيت نفسي بفكر اعمل كده والشيطان خدني
وعاوز يدخلني الاوضه عند شوشو قمت رحت ناحية الحمام وبصيت ع الاوضه لاقيت الباب موارب مش مقفول كله اتسحب وبصيت بالراحه اشوفها صاحية ولا نايمة لاقيتها نايمه وضهرها للباب وتانيه رجل وفارده رجل المنظر ولعني ولاقيت نفسي بتسحب
وبدخل الاوضة والموبايل ف ايدي وفتحت الكاميرا وبقيت اصور فيها وهيا نايمة ولاقيتها بتتقلب خفت ل تصحي رحت واخد بعضي وطالع ودخلت الحمام قعدت اشوف الصور واتفرج عليها وطلعت الكلوت بتاعها م الغسيل وقعدت اشم فيه واضرب عشرة عليها
لحد م غرقته لبن وجبت كميات فظيعه اليوم ده وحست اني تعبت فدخلت نمت وقفلت الباب صحيت الصبح علي صوت شوشو بتصحيني وبتقولي قوم يلا يصاصا عشان نفطر سوا قبل م انول الشغل قلت لها لا انزلي مش هفطر قالت لاافطري انتي
مش هفطر انا قالت لو مفطرتش معايا مش هفطر قمت صحيت وانا متدايق مبحبش حد يصحيني بس لما قمت لاقيتها ف وشي لاقيتني ببصلها وبتنح فيها قلت لها و**** لو امي الي بتصحيني م انا صاحي بس عشان انتي شوشو فمقدرش اقول حاجه قالت يخليك ليا يحبيبي
فطرنا وكانت لابسه هدومها وخارجه كانت لابسة جيبة جينز وبلوزة الجيبه كانت عامله لها بطن (سوة) بطريقة بنت متناكة تهيج الحجر عملت نفسي مش واخد بالي وسلمت عليا ونزلت
وقالت مفتاح الشقه اهو والبوابه لو حبيت تخرج وسابتني ومشيت هيا مشيت من هنا انا دخلت اوضتها من هنا ولاقيت هدومها الي قلعتها والكلوت والسنتيانه الي كانت لابساهم اوووف علي الهيجان وقعتدت اتخيل كلها فيهم
والكلوت كان فيه رطوبة من مكان الكس قعدت ابوس فيه واشم فيه واحطه علي زبي واضرب فيه لحد م نزلت لبني وفتحت دولابها وقعدت اتفرج علي قمصان نومها وبلااهتها واندراتها ولاقيت طقم عبارة عن قميص مفتوح الضهر اخره عند الوسط وتحته اندر فتله
قعدت اتخيل شكلها فيه وشكل طيزها والفتلةة جواه وكنت هيجان بطريقة فظيعه والوقت سرقني ومعرفش هي هتيجي امتا قمت لامم هدومها وحاططها مكانها ورتبت الحاجه ومن غبائي نسيت اشيل الكلوت الي ضربت عليه
اخدت دش ونزلت رحت لصحابي وبعد العصر لاقيتها بتتصل عليا بتقولي متتأخرش عشان عامله غدا وهنتغدي وا قلت لها ماشي
شوية ورحت لها البيت لاقيتها لابسه الطقم الي كانت لابساه بالليل دخلت الحمام لاقيت الكلوت الي انا ضربت عليه محطوط علي الغسالة وشي قلب وخفت وقلت ازاي انا بالغباء ده وبقيت خايف اوي
رحت رصيت معاها الاكل وقعدنا ناكل وهيا قعدت تكلمني واقلي عملت اي بعد م مشيت وانا حست انها عرفت اني دخلت الاوضة وقلبت ف حاجتها قلت لها ولا حاجة قعدت قدام التلفزيون واخدت شاور ونزلت لاصحابي ابتسمت وقالت ماشي
انا اتطمنت شوية وقلت جايز بتسأل عادي مأخدتش بالها قالت لو في هدوم عاوز تغسلها سيبها ف الحمام او طها ف الغسالة وانا هشغلها قلت لها ده هو طقم داخلي مش حوار يعني قالت ماشي
كلنا وقمنا غسلنا وقعدنا قدام التلفزيون وانا عيني ع التلفزيون وعيني عليها نايمه ع الركنه وفاردة جسمها والبنطلون هيتفرتك من عليها لاقيتها اخدت بالها مني وقالت بتبص لي كده لي يواد يصاصا
قلت لها ولا حاجه قالت شكلك كبرت وبقيت راجل بس ميمنعش اني الي مربياك ده حتي كنت بغسلك وبغيرلك الحفاضة وقعدنا نضحك وبقولها كفاية فضايح قالت انت ابني البكر يصاصا وكان نفسي يبقي عندي ابن يونسني ويبقي جمبي لكن .... نصيبي
قلت لها احنا ولادك يشوشو قالت طبعا يحبيبي .. يخليكم ليا
قلت لها بس واضح ان عمو احمد بيحبك اوي قالت اشمعنا قلت لها انك كنتي عاوزاه يتجوز وهو رفض قال هيا شيماء وبس قالت .. صعبان عليا كتر خيره مستحملني وعارف ان المشكلة مني انا بس .. يعوضه خير
قلت لها يابخته بيكي يشوشو بجد عنده حته عسلاية كده كلنا بنموت فيها وبنحسده عليها قالت يخليكم ليا يحبايبي بكره.. يكرمك ببنت الحلال وتبقي احلي من شووو وتنسي شوشو قلت لها لايمكن شوشو الاصل والباقي تقليد وضحكنا وقالت مضحكتش كده من زمان
قلت لها انا ف الخدمه وقالت خد بالك من صحتك ومتمشيش ورا اصحابك وابعد عن الوحشن وكده قلت لها حاضر انا هروح بكره بقي قالت لا خليك معايا يومين كمان لحد م عمك احمد ييجي قلت لها خايفه ولا ايه قالت لا متعوده بس اهو تنوسني اليويمن دول
قلت لها حاضر هروح بكره اجيب غيارات واجي قالت شوف انت عاوز ايه وانا هروح اجيبهولك قلت لها لا هرح الصبح وابويا ف الشغل اجيب حاجتي اجي قالت اللي يريحك
قعنا سهرنا قدام التفزيون وعملت فشار قعدت جمبي وكلنا ولاقيتها بتنام وهيا قاعده قلت لها ادخلي جوه نامي قالت لا مش نايمة خليني شوية قدام التلفزيون قلت لها براحتك شوية ولاقيتها فردت جسمها وبتنام انا تنحت فيها ولوشها ولشفايفها وهموت وانزل عليهم
مسكت نفسي بالعافية وسيبتها نايمه قلت لها شوشو قومي ريحي جوه يلا وانا هدخل انام قالت سيبني جمبك شوية قلت لها طب اتعدلي عشان ضهرك ميوجعكيش ونامت عل رجلي شوية جوزها رن جبت لها الموبايل وادتهولها قاكت كلمته وقالت له مصطفي هيقعد اليوومين دول لحد مييجي
قالها ينور يحبيبت وكلمته وقالي خد بالك من بنت خالتك قلت له ف عنيا متقلقش قالت يخليك ليا يحبيبي وراحت بيساني جوزها قالي ولا يمطفي خد بالك انا بغار عليها من الهوا بس عشان عارف انها الي مربياك ف معترضتش وكمان بتنباس قعدنا نضحك
وقلت له واحنا بنحسدك عليها وا.. يعمو قال .. يخليكم لينا ويفرحكم وكده طبعا البوسه دي عادي بتبوس علي وهيا بتسلم بس النهاردة وامبارح كان اي حاجه منها غير قبل كده بالنسبه ليا
قلت لها يشوشو متكلمي امي خليها تخليني اطلع مصيف مع صحابي قالت هما خايفين عليك عشان الشباب متهور وكده انا هبقي اقولها تطلعوا كلكم وتغيروا جو قلت لها ابويا مش راضي قال مسش فاضي قالت هكلمهم وهبقي اشوف عمك احمد لو كده ياخدك تغير معاه جو يومين هناك
قلت لها ياريت قالت عنيا ليك يحبيبي قلت لها هدخل انام بقي قالت خليك هنا متنامش لوحدك انا انكسفت ووشي احمر قالت ايه يواد انت مكسوف قلت لها يعني مش متعود قالت انت ابني يحبيبي قلت لها حاضر ووشي هدي شوية وقعدنا نتكلم لحد م راحت ف النوم
وانا معرفتش انام وفضلت متنح ف وشها وزبي وقف واتقلب يمين وشمال معرفتش انام بردو شوية ولاقيتها ادتني ضهرها وبقت طيزها ف وشي انا مقدرتش امسك نفسك وزبي نزل ف الهدوم ورحت مديها ضهري انا كمان ونايم لحد م رحت ف النوم
صحيت الصبح لاقيتها جمبي وشي ف وشها ونفسي ونفسها ف وش بعض لاقيت زبي بيقف تاني وبقي خابط ف ركبتها الي كانت متنيه ناحيتي بقيت احك زبي ف ركبها وانا عامل نفسي نايم لحد م قربت انزل وفضلت اتحرك واخد من نفسها وعاوز اوطي علي شفايفها وخايف اوي
لحد م نزلت تاني وححسيت اني حقير وازاي اعمل كده ولفيت نفسي النايحة التانية ومعرفتش انام تاني شوية وهيا صحيت قامت من جمبي ودخلت الحمام وجت ومفكراني نايم طلعت هدومها م الدولاب ولاقيتها هتغير هدومها فضلت متمادي اني نايم
وبدأت تقلع البلوزة ولاقيت تحتها سنتيانه كحلي شاده صدرها شده بنت متناكة وكل شوية تبص تشوفن نايم ولا لا وجت لحظة م هتلبس الجيبه لبست الجيبه ع البنطلون وبعدين سلتت البنطلون وهيا بتشيله لاقيتها بتقلب فيه وتشمه اتاري اللبن بتاعي علم عليه
ولاقيتها بتشم وبتبص ناحيتي وبتضحك ولبست بنطلون استرتش تحت الجيبه وطلعت وايبس ونضفت تحت صدرها وانا لاقيت نفسي بدا يسرع وهي حست اني بدأت اصحي قامت عادلة هدومها ولبست باضي بسرعه وقالت مصطفي انت صحيت مردتش عليها قالت يمصطفي
بدظات افتح عيني وبقولها صباح الخير يشوشو قالت صباح الخير يحبيبي كانت لبست باضي اسود علي السنتيانه بس كان صدرها ناطر اوي لكم ان تتخيوا المنظر قالت قوم يل ا نفطر قلت لها حاضر قمت وقفت لاقيتها بتبص ناحيتي ومتنحه اخدت بالي
ببص اشوفها بتبص علي ايه لاقيت البنطلون معلم اوي وباين انه غرقان لبن وحاجه احا راحت بصالي وضاحكه وانا دخلت الحمام جري وقلت يالهوي انا اتفضحت وكنت خايف اخرج لها شوية ولاقيتها ندهت قالت ا هتنام ف الحمام انجز عندي شغل
طلعت طبعا مغيرتش هدومي قالت اي اتأخرت كده ليه قلت لها كنت هغير واخد شاور قالت وده وقته اقعد افطر بعدين بقي اعمل زي م انت عاوز قعدننا فطرنا وانا مكسوف ابص لها لكن هيا بدأت تركز معايا وتقولي انت نمت امتا امبارح قلت لها بعدك علي طول
لاقيتك سحبتي رحت ساحب انا كمان قالت كويس خلصنا اكل وقامت مشيت وانا قمت اخد دش واغير وحطيت الهدوم ف الغسالة وقعدت قدام التلفزيون ساعه اتنين تلاته نمت صحيت علي صوتها وهيا بتفتح الشقه وداخله قالت ازيك يحبيبي عامل ايه قلت كويس
قفلت الباب ودخلت قعدت ع الكنبه وبتقلع الطرحه وبترفع ايدها انا شفت عرقها تحت باطها ف الهدوم هيجني اول مره اشوفها كده وهيجت اوي ومبقتش عارف الم نفسي رحت مركز ناحية التلفزيون وريحة العرق سرحت ف المكان وانا ولعت اكتر
قالت منزلتش ولا ايه قلت لها لا منزلتش قعدت قدام التلفزيون ونمت شوية صحيت علي فتح الباب قالت شكلك سهرت بالليل قلت لا ... نمت علي طول ثالت ماشي هدخل اغير واجهز الغدا قلت لها ماشي قامت تغير وانا جه ف بالي منظرها هي بتغير الصبح
والهيجان زاد طلعت م الاوضه دخلت الحمام دخلت انا الاوضه واشم ف هدومها وريحة عرقها اووف تجنن والاسترتش الي كانت لبساه عرقان مكان كسها حاجه احا وكسم الهيجان لميت نفسي بسرعه وطلعت الصاله دقيقه وطلعت م الحمام ودخلت المطبخ تجهز الاكل نادت عليا قالت هبعتك تجيب لي شوية طلبات من تحت قلت لها عنيا
ادتني ورقه فيها طلبات قعدت اقراها قلت لها لي كل ده قالت عشان عم احمد جي بكرة وفرصه انت معايا تساعدني
كانت عبارة عن لحمه وفراخ وفواكه وحجات من دي قلت لها حاضر يشوشو قالت وبعد م تيجي هبعتك تجيب لي حاجه تانيه بس خد هات دول الاول وادتني فلوس نزلت جبت الحاجه وجيت رصيتها ف التلاجه والمطبخ قالت هتروح المحل الفولاني قولها شيماء هتظيك طلب هاته وتعالي
قلت لها حاضر رحت المحل البنت الي هناك قالت انت طرف شوشو قلت لها اه قامت مدياني شنطه خدتها ومشيت الفضول قتلني اعرف اي ده بعد م دخلت البوابة فتحت الشنطه ببص فيها لاقيت فيها كيسه فيها حاجة زي عجينه كده بقري اللي عليها لاقيتها حلاوة
قلت احا بعتاني اجبلك الحلاوة يشوشو وهيجت اووي عليها وطلعت ادتهالها قالت قالت لك حاجه قلت لها قالت ماشي يحبيبي
والفضول قاتلني هتعمل الحلاوة وانا موجود ازاي طب هيا ممكن توزعني لما تيجي تعمل اه يعم احمد يبختك يعمو احمد والهيجان سري ف جسمي كله مجرد م تخيلت انها هتقعد تعمل حلاوة عشان جوزها الي جي الصبح وقطعت تفكيري وهيا بتقول هتنزل لاصحابك النهارده قلت احا يبقي هتوزعني قلت مش عارف معرفش هيتقابلوا النهاردة ولا لا هبقي اعرفك لو هنزل قالت ماشي يحبيبي
عملت الاكل وكلنا وخلصنا وعملت عصير قلت لها انا هنزل شوية بع المغرب واجي قالت براحتك يحببي زي متحب
بعد المغرب نزلت تحت بتاع ساعه الا ربع وطلعت انا عملت حوار النزول ده عسان تاخد راحتها وتعمل اللي هيا عايزاه وانا اطلع وهيا بتعمل
المهم طلعت فتحت ملقتهاش ف الصالحه رايح ناحية الاوضه لاقيت الحمام مقفول رجعت ناحية الباب وعملت صوت راحت قايله انت جيت يصاصا قلت لها اه يشوشو
قالت ماشي يحبيبي وفتحت التلفزيون وقعدت علي اساس انها هتكمل الي بتعملوا وانا هروح اتصنت عليها ورحت ناحية الحمام حاولت ابص من خرم الحمام لاقيت المفتاح جوة معرفتش اشوف حاجه رجعت مكاني ودقيقتين لاقيتها طلعت
قالت مقابلتش صحابك ولا اي قلت لها نزلت ملقتهمش ف رجعت قلت بدل م اقعد لوحدي ف الشارع قالت ولا يهمك يحبيبي
ودخلت الاوضه انا قت دخلت الحمام واحا بجد لاقيت الحلاوة مفتوحه ومتاخد منها شوية وفيها شوية شعر توقعت انها ملحقتش تكمل لما انا جيت وخرجت وقعدت اشم ف الحلاوة وهل الشعر ده من انهي منطقه اوووف ع الهيجان
طلعت م الحمام ع الصالة وفتحت فيس وقعدت اتفرج ع فيديوهات شوشو طلعت م الاوضه دخلت الحمام وطلعت تاني دخلت الحمام ملقتش الحلاوة
قلت اوووف يبقي هتكمل جوة الاوضه ءحا علي الهيجان مجرد التخيل اني قاعد بره وهيا جوة بتنتف كان كفيل انه يولع ف جسميي كله
اتسحبت ورحت ناحية الاوضة بصيت من خرم الباب اووووووف لاقيتها قاعدة ع الارض ولابسة قميص بيتي وبتنت رجليها ءحا كسم الهيجان
فضلت كده بتاع خمس دقايق خلصت رجل وخلت ع التانيه وانا هموت واشوف هتوصل اخرها لفين فضلت بتاع 10 د ف الرجل دي ولاقيتها اتعدلت قدام التسريحة ومشفتش حاجه تانيه خيبت املي رحت راجع الصالة قدام التلفزيون مفيش خمس دقايق
تليفونها رن ببص لاقيته احمد حبيبي (جوزها ) سيبته يرن لحد الاخر رن تاني قلت فرصه هروح اديه لها رحت خبطت وقلت لها يشوشو انتي صاحية قالت اه يحبيبي خير قلت لها عمو احمد اتصل مرتين
قالت طيب واني يحبيبي وطالعه قلت لها مشي مفيش ثواني راح رانن تاني قلت لها رن تاني يشوشو ارد عليه قالت رد قوله ف الحمام هتطلع تكلمك
رديت ازيك يعمو ازيك انت يحبيبي اومال شوشو فين كنت عاوز اقوله بتنتف لك نفسها قلت له ف الحمام وانا مرضتش ارد عليك ف قلت عشان متقلقش هتخلص وتطلع تكلمك قال انتوا كويسين يعني قلت له كويسين قال تمام يحبيبي انا حبيت اطمنها اني هركب الساعه 3 الفجر
قلت له تيجي بالسلامه يعمو واما تخرج هخليها تكلمك رحت رايح ناحية الباب وقايلها الحوار قالت ماشي يحبيبي وخرجت تاني شوية سمعت صوتها اه اه قلت ءحه هيا بتعمل ايه رحت ناحية الباب لاقيت اه وتسكت شوية واه تاني رحت مخبط ع الباب
شوشو انتي ككويسة ؟ قالت اه يحبيبي خليك بره وانا جيالك قلت احا وبعدت عن الباب شوية وسامع صوتها اوووف وكمية الهيجان بقت رهيبه وبردو الصت شوية اه وشوية مفيش صوت لحد م قالت اوووف انا ف اللحظة دي كنت هفتح وادخل اشوفها بتعمل ايه ؟
رحت مخبط تاني وقلت لها شوشو ؟ انا سامع صوتك بتتوجعي انتي كويسه قالت اه كويسه اقعد بره لحد ماجيلك قلت لها طيب وطلعت دقيقه وخالتي رنت قلت لها خالتي بترن قالت هخرج اكلمها قلت لها مشي وية ورنت تاني رحت رايح لها وقلت لها افتحي
خدي الموبايل كلميهم وابقي اخرجي براحتي قالت طب ثواني فضلت واقف عدي دقيقه اتنين لاقيتها قالت افتح يصاصا وحط الموبايل ع السرير قلت لها حاضر فتحت دخلت ببص عليها لاقيتها حاطه طرحه ع كتاافها وايدها ورا ضهرها قلت لها في حاجه ولا اي
انتي كويسه قالت اه مفيش بعمل حاجه كده هخلص واطلع لك قلت لها ماشي كانت دارت الحلاوة عشان مشوفهاش متعرفش اني مولع عليها بره
عدي 10 دقايق لاقيتها طالعه وداخله ع الحمام طبعا مش هشوف حاجه شوية وخرجت ع الاوضه لبست وجت الصالة وانا هموت عليها بجد
قالت اسفه يحبيبي سيبتك لوحدك كل ده قلت لها ولا يهمك انا بس قلقت لما سمعت صوتك فكرتك تعبتي ولا حاجه قالت لا يروحي انا كويسه وابتسمت لي قالت حتي امي مخلتنيش اعرف اخلص الي ورايا قلت لها خير عايوة حاجه قالت لا كانت بتطمن تشوف احمد جه ولا لا
وبتطمن عليا عشان كنت قلت لها هروح ل خالتك اماني شوية اللي هيا اختها قلت لها لي خير قالت لا مفيش كنت عاوزاها ف حاجه بس عشان مسيبكش لوحدك ف طنشت بقي
قلت لها مش ليكي دعوة بيا اعتبريني مش موجود روحي خلصي مشوارك وتعالي قالت خلاص مش مشكله الصبح هبقي اعدي عليها فهمت انها عايزاها تساعدها ف الحلاوة اوووووف حاجه اخر هيجان
قلت لها لو عاوزه تروحي دلوقتي تعالي اوصلك واستناكي تخلصي وانروح سوا قالت لا يحبيبي خلاص عمك اسامه هناك هبقي اعدي الصبح بعد ميروح شغله عشان عاوزاها ف موضوع كده
قلت لها موضوع اي خير قالت مفيش موضوع بيني وبين خالتك قلت لها خير يعني قالت اه يحبيبي وابتسمت كده قلت لها مفيش مشكلة براحتك لو في مشكلة ولا حاجه انا موجود قالت يخليك ليا يقلبي
قلت لها كلمتي عمو احمد قالت لا لسه قلت لها طب كلميه عشان ميقلقش انا قلت له هتخرجي م الحمام تكلميه قالت حاضر يحبيبي ودخلت الاوضه تكلمه وقفلت الباب وانا رحت وراها ودار الحوار ( ازيك يحبيبي )
اه مصطفي قالي
.. كنت ف التواليت .. حبكت ترن يعني ..لا كنت بعمل حاجه كده وضحكت ..لا قاعد ف الصالة مشغل التلفزيون والدش كان شغال ..غيور اوي وبعدين مصطفي ده ابني انا الي مربياه
.. لا خلصت من شوية وقاعدين قدام التلفزيون .. لا هروح لاماني الصبح امي كلمتني قالت جوز اختك هناك .. لا كنت قايله لها اتني هعدي عليها شوية بعد الشغل اه م هيا عارفه انك جي ..
ههه واي يعني هما مبيعملوش وايه .. بس يقليل الادب لما تيجي بقي .. لا بعينك ..وانت كمان وحشتني يحبيبي .. تسلملي .. ..بالسلامه حبيبي .. سلام
استنتحت م الحوار انه سألها اتأتخرتي وقالت له بعمل حلاوة قالها ازاي ومصطفي عندك قالت له كنت فاتحه الدوش وهو قاعد قدام التلفزيون وانه قالها اوعي يكون طلعتي صوت ورد فعلها انه غيور وانها مربياني
وانها هتروح لاماني اختها تكملها الي مكملتهوش ياتري هتكمل ايه وان خالتي عارفه بالموضوع انه جي وهيا بتجهز نفسها له
خلصت مكالمة انا رجعت مكاني وكلي هيجان وخرجت قعدنا قدام التلفزيون الساعه جت 10 ونص قالت هعمل عشا قلت لها ماشي عملت سندوتشات وشاي بلبن وجت اكلنا وقالت تعالي نكمل السهره ف الاوضه لحد م ننام
قلت لها ماشي دخلت قبلي وانا دخلت بعدها لاقيتها مشغله فيديو ع الموبايل وبتتفرج عليه كان فيديو كوميدي مسرح مصر وقعدنا نتفرج سوا ونضحك وشكلها وهيا بتضحك وصدرها بيتهز اييي ناااااااار اووووف
وبترفع ايدهاع راسها وهيا نايمه ع جمبها وبتهرش تحط دراعها كم البلوزة كان واسع وباطها باين اووووووف حماررر ناااار مكان الحلاوة اووووف كان في شعر صغير الصبح دلوقتي احمررر مكان الحلاوة
اخدت بالها اني مركز معاها قالت قوم هات الريكسونا من ع التسريحه
قمت جبتهالها راحت مدخلاها من تحت البلوزة وحطت تحت باطها ده وباطها التاني وانا وشي احمرر م الكسوف قالت اي يواد مش قلنا انت ابني قلت لها حاضر يشوشو قالت معلش اصل في نار تحت دراعي قلت لها حساسية ولا اي
ضحكت وقالت اه حاجه زي كده قلت لها انزل اجبلك دوا ولا حاجه قالت لا لا عما ييجي الصبح هتكون هديت قلت لها سلامتك يشوشو قالت اي يواد انا مش تعبانه انا زي القرد اه وقعدنا نضحك قالت انا بس كنت بزيل الشعر ف بيعمل مكانه احمرار
م انت اكيد بردو الشفره بتعمل كده معاك ولا مبتنضفش تحت دراعك انا تنحت وقلبي دق بسرعه ووشي قلب الوان قلت لها لا طبعا بنضف عندك حق
قالت شاطر النضافه حلوة بردو وضحكت وانا وشي لسه ملون قالت اي يواد انا منكسفتش منك وقلت لك اهو انت مكسوف من ايه قلت لها معلش يشوشو انتي عارفه اني بنكسف من خيالي
قالت اومال لو عرفت انا عايزة خالتك اماني ليه هتعمل ايه بقي قلت لها مش فاهم قالت مفيش بضحك معاك وقعدت تضحك قلت لها لا بجد في ايه قالت مفيش يواد يوغتي مكسوفه وقعدت تهزر معايا شوية
قلت لها شوشو قالت نعم يحبيبي قلت لها هو انتم بتشيلوا بالشفرة زينا بردو ضحكت وقالت احيانا اه لكن في طرق كتير للبنات عن الرجاله قلت لها مش فاهم
قالت في حاجة اسمها براون دي مكنه كهربائية وف حاجه اسمها شمع وفيها حاجه اسمها سويت وفي حاجه اسمها واكس وفي حاجة اسمها ليزر
قلت لها حيلك حيلك اي كل ده ضحكت وقالت نعملكم اي بقي مغلبينا معاكم قلت لها هنغلبكم ليه احنا مالنا بيكم ضحكت وقالت مهو كله عشانكم وقعدت تضحك
انا بدأت اهيج قلت لها واي افضلهم بقي قالت كل ست بترتاح ف حاجه قلت لها انتي بتستخدمي انهي فيهم قالت بستخدم البراون احيانا واحيانا السويت واحياتنا الشفرات بس مش زي بتاعتكم احنا لينا شفرات مخصصه
قلت لها امممم احنا مفيش اسهل م الشفرات عندنا وقعدنا نضحك قالت يبختكم انت عارف انت كنت بتجيب لي اي النهاردة ؟ قلت لها جيب لك اي ازاي
قالت المحل الي بعتك تجيب لي منه طلب قلت لها اه ماله قالت عارف كنت بعتاك تجيب ايه
قلت لها لا هيا ادتني شنطه اخدتها وجيت ع طول
قال كنت بتجيب لي سويت قلت لها وايه السويت ده قالت الحلاوة يعني الي بتستخدمها ف النضافه قلت لها امممم يعني اما كنتي ف الاوضه كنتي بتعملي سويت دي ولا حلاوة قالت اهه
قلت لها طب انتي كنتي بتتوجعي لي هيا بتحرق ولا ايه قالت لا بتوجع وضحكت اوي قلت لها يعني انتي كنتي بتتألمي منها قالت اهه
قلت لها وبتعمل حساسية زي الشفره قالت اكتر بتعمل حمار وبيفضل يوم ولا اتنين لحد ميخف انت مش شايف عمالة اهرش تحت دراعي ازاي قلت لها اممم
معلش يشوشو مكنتش اعرف انتي بتعملي اي بس بحسبك تعبانه قالت ولا يهمك يحبيبي انا لو رحت لخالتك كانت خلصت الموضوع ف سساعة زمن
قلت لها وخالتي مالها قالت كانت هتساعدني ومناخدش وقت قلت لها يعني عادي حد يعمل لحد قالت اه احنا ستات زي بعض واخوات مبننكشفش ع الغريب
قلت لها ازاي مبتنكشفوش ع الغريب قالت في ناس بتروح البيوتي سنتر (الكوافير) وبتعمل جسمها كلها واللي بيعمله ليها الستت الي هناك
قلت لها بجد ازاي جسمها كلها قالت بتقلع خالص واي مكان فيه شعر هيا بتعمله ليها قلت لها يالهوي عادي كده قالت اه عادي
بس انا وخالتك اماني من صغرنا واحنا بنعمل لبعض فعادي احنا اخوات قلت لها بتعملوا زي الكوافير كده قالت اه زيهم كده قلت لها خالص قالت ايوا خالص م انا احيانا كنت بعمل لامك بردو وراحت ضاحكة بس هيا دلوقتي بتعمل هيا ورحمه اختك مع بعضهم بقالهم كام سنه
قلت لهاا بجد انتي عرفتي ازاي قالت ماحنا ستات وعارفين وبنحكي لبعض عادي
قلت لها وهتروحي تعملي اي عند خالتي اماني مش انتي خلصتي ضحكت وقالت لا لسه مكملتش عمك احمد فصلني وخالتك فصلتني اكتر لما رنت وقالت عمك اسامه جه فمعرفتش اروح لها
قلت لها طب م تيجي هيا ليكي هنا قالت لا بكرة هعدي الصبح عليها وهستأذن م الشغل ساعه بدري وخلاص
قلت لها م في اي يوم وخلاص مش لازم الصبح قالت عمك احمد جي م السفر وراحت ضاحكة قلت لها واي يعني قالت لا لازم ييجي يلاقيني نضفه وكويسه قلت لها امممم قالت ده هو لما عرف اني كنت بنضف وانت هنا غار اوي اوي قلت لها هو عرف ازاي
قالت سألني اتاأخرتي لي ف قلت له كنت بنضف ولاقيته بيقولي ازاي ومصطفي عندك قلت له كنت ف الحمام وبعمل ايدي ورجلي بس ف اتطمن
قلت لها اشمعنا قلت خاف ل اكون طلعت صوت وانا بعمل من الوجع
قلت لها بس انتي اتوجعتي فعلا قالت الوجع ده حاجه وبتاع الصبح حاجه تانيه خالص قلت لها ازاي مش فاهم
قالت نام نام مش لازم تعرف قلت لها عشان خاطري ازاي مش فاهم
قالت انت بتنضف الشعر من كام منطقه ف جسمك انكسفت ومعرفتش اتكلم قالت اي ياواد م تقول قلت لها 2 قالت اي هما قلت لها هنا تحت دراعي وبين رجلي قالت امم
احنا بقي بننضف ف كل مكان ممكن يطلع فيه شعر ايد ورجل وضضهر وباط وبين رجل وكله انا ولعت اووووف
قلت لها ممم ده انتم بتتعبوا جامد قالت اووي الموضوع صعب ف انا رايحه لخالتك تكمل الي انا معملتهوش وضحكت
قلت لها انتي عملتي ايد ورجل بس صح قالت اه وباطي وخالتك هتكمل الصبح
نام بقي عشان انت اسألتك كتير وانا زهقت من اسألتك قلت لها بقي كده يشوشو قالت بضحك معاك بس انا عماله ااقولك حجات وانت لسه مينفعش انك تعرفها دلوقتي
بس مشمشكلة ام بتعلم ابنها وضحكت قلت لها احلي ام دي ولا ايه وقعدنا نضحك
قالت اوعي تقول لحد اني قلت لك حاجه م الحجات دي ولا امك تعرف اني قلت اني عملت لها وهيا واختك بيعملوا اوعااااااك قلت لها عيب عليكي يشوشو
قالت نام بقي عشان الوقت جري ف الكلام ..قلت حاضر يلا ننام حاولت انام معرفتش طبعا كل ده زبي واقف وانا ماسكه بين رجلي وكاتم عليه عدي بتاع ساعه ولاقيت شوشو بتقولي منمتش لي قلت لها معرفش
مش جالي نوم لسه قالت وانا النوم طار من عيني قلت لها نامي انتي عشان انتي عندك شغل وهتروحي لخالتي ضحكت وقالت عندك حق تصبح ع خير وانا اتقلب يمين شوية وشمال شوية
لح\ م حسيت اني بدأت انام ف نمت وحلمت اني بقلع شوشو هدومها وبشوف كسها وهو فيه شعر وبعمله ليها بالحلاوة واستحلمت وغرقت نفسي وغرقت السرير وطبعا كنا ف الصيف مبنتغطاش
انا كنت مفكر اني بحلم بس لكن صحيت لاقيت نفسي متغرق والبنطلون كله لبن والسرير مبقع
قمت دخلت الحمام لاقيت شوشو ف المطبخ بتعمل فطار قالت صح النوم يحبيبي
قلت لها صحيتي من بدري ولا اي قالت من نص ساعه يدوب دخلت الحمام وبجهز الفطار
قلت احا بما انها صحيت قبلي يبقي شافت اللبن منظري بقي خرا دلوقتي قدامها لتاني مره تشوفني بالمنظر ده
دخلت غيرت هدومي وطلعت لاقيتهها بتقول ابقي حط هدومك ف الغسالة اغسلها لك قلت لا كده كده انا مروح النهارده امي تبقي تغسلهم قالت لا متروحش بيهم كده
اغسلهم هنا الاول قلت لها مروحش بيهم كده ازاي قالت وسخين يعني انا فهمت قصدها قلت ءحه يبقي شافت وعرفت
قلت لها حاضر قالت يلا حطهم ف الغسالة عشان اشغلعا قبل م انزل قلت لها حاضر
دخلت الحمام لاقيت الغساله فيها هدوم واندرات وبراهات اوف
طلعت لاقيتها دخلت الاوضه رايح ادخل الاوضه ببص لاقيت الباب مفتوح وهي بتغير قلت ءحه هيا مفكرة اني ف الحمام ولا هي قاصده ورحت متداري وقعدتت ابص عليها لاقيتها واقفه قدام المراية وبتدهن مرهم جوة الكلوت عرفت بعد كده انه مخدر موضعي
زي بقي نار وانا شايفها بتمد ايدها جوة البنطلون والكلوت وبتدهن كسها قمت رايح ع الاوضه ع اساس اني معرفش هيا بتعمل اي وداخل ع طول هيا اتخضت قلت لها سوري ي شوشو معرفش انك بتغيري قالت لا خلاص انا غيرت وايدها لسه جوة الكلوت
والمهرهم ف ايدها لاقيتني واخد بالي وديت وشي الناحية التانيه قالت ده مخدر موضعي قلت لها مش فاهم قالت عشان متوجعش عند خالتك اماني
قلت لها اممممم وفضلت مكمله وانا عين ع المراية وعين اناحية التانية عشان متشوفش اني باصص عليها ولاقيتها بتبص جوه الكلوت وبتوطي راسها انا رحت باصص ف لحظة اووووف ااحاااا
اول مره اششوف كسس بجد كان عليه شعر نار اوووف وفي حاجه طالع ف الجناب زي جلده كده
انا دخت وخرجت هيا خلصت وطلعت وكأنه عادي وقالت هتعوز حاجه يحبيبي انا رايحه الشغل شوية وهعدي ع خالتك اماني واجي
قلت لها ماشي وانا هستني عمو احمد ييجي اسلم عليه وامشي قالت البيت بيتك يحبيبي براحتك
نزلت وانا دخلت الاوضه قعدت ام ف هدومها اللي قلعتها ولاقيت الكلوت كان فيه حاجه بيضه لازقه وطرية لسه اوووف قعدت الحس فيها واشم ولعت زبي وقعدت ادعك مكان كسها لحد م نزلت فيه خدته حطيته ف الغسالة وطلعت خدت دش وقعدت قدام التلفزيون
ساعه اتنين لاقيت الباب بيفتح فكرته عمو احمد لاقيتها شوشو قلتلها مرحتيش الشغل ولا اي قالت لا رحت بس رحت لخالتك لاقيت سلايفها هناك ف سبتها وجيت وكانت جاية مش طايقة نفسها قلت لها طب م تروحي ل امي قالت ل امك ولا غيره مش عايزة حاجه من حد
قلت لها طيب خير متزعليش لو ينفع اساعدك مكنتش قلت لا ضحكت وقالت ابقي ساعد مراتك قلت لها بكلك جد علي فكره لو كان ينفع كنت ساعدتك
لاقيتها بتبص لي وفضلت متنحه شوية ودخلت كلمت جوزها
قاله قدامه ساعتين بالكتير ويوصل البيت قالت ماشي يحبيبي تيجي بالسلامه
قامت طالعه قايله تعالي ي صاصا بص انا عمري م اتتوقع اني اعمل حاجه زي كده بس انت ابني وهتصون سري صح ولا لا قلت لها طبعا يشوشو قلقتيني خير قالت الي هتشوفه او هيحصل دلوقتي اكنك مشفتوش تمام
قلت لها حاضر انا ابنك وسرك واي كلمه هتفضل بيننا قالت طيب ماشي اطلع واقفل الباب قامت تغير هدومها وجت لابسه قميص لونه بينك تحت الركبة بحاجه بسيطة
قالت تعالي دخلت وراها الاوضه قامت مطلعه الحلاوة وقعدت تعجن فيها ب ايدها وتبصلي وتضحك وتقولي يكش تعرف تعمل حاجه انا لولا ان عمك احمد جي مكنتش عملت كده بس عشان مواعداه ومش عاوزاه ييجي يلاقيني مش نضيفه ف يتضايق
قلت لها لو عاوزة اناديلك حد قوليلي قالت لا انت الي هتساعدني انا زبي وقف قلت لها حاضر عنيا
راحت فارده حته ع دراعها وورتني اعمل ازاي وافرد ازاي واشد ازاي انا اتةجعت ليها بجد
المهم قالت غمض عينك وامسك نفسك قلت لها حاضر غمضت عيني راحت قايله فتح عينك وامسك يلا اعمل زي م قلت لك
قلت لها حاضر فتحت عيني لاقيتها ع السرير سانده ضهرها والقميص مرفوع لحد سرتها اوووووووف احا اي الجمدان ده
الشعر مكنش كتير اوي بس منظرة نااار لاقيتني متنح فيه اوي وببص له ووشي اتلون قالت متتنحش ولو مش هتتعرف تمسك نفسك خلاص قوم قلت لها لا خلاص
وفردت الحلاوة علي كسها وانتش وهيا اممم اههه اممم اهه براحه يواد اووف
افرد وانتي وكسم حلاوة كسها نااار انا ايدي تلمس كسها وزبي ينطر
وقعدت انضف لها بتاع نص ساعه واتوجعت وبقي احمر ددمم وبقي ينزل افرازات والتهب مكان الحلاوة وبقي كله احمر ددمم قلت لها طب فيها اي م تسبيه بالشعر يشوشو
قالت مينفعش لازم ابقي نضيفه قلت لها شكله جميل اوي بالشعر قالت اوف انت هجت ولا ايه
قلت لها ايه قالت مفيش اما تتجوز ابقي خليها تسيبهولك بشعره قلت لها ازاي قالت بما انك بتحبه بالشعر ابقي قول لماتك سيبي شعره متحلقهوش
انا اوووووووووف بقيت نار قلت لها ممم ماشي
قلت لها في حاجه تاني قالت لا خلاص كفاية عليك كده بصت ع البنطلون وضحكت وقامت الحمام ومقفلتش الباب وراها عديت لاقيتها بتستحمي وضهرها للباب وشفت طيزها اول مره اشوف طيزها جسمها ابيض وطيازها ناار فيها مطبات احححح
لفت لاقيتني ببص عليها قالت امشي ياد يقليل الادب عمك احمد هيموتك ضحكت ومشيت
خلصت وطلعت لافه الفوطة قالت ادهن المرهم ده دخلت معاها راحت فاتحه الفطة وماسكها ع صدرها وجسمها مندي نار اول مره اشوف جسمها كده وراحت فاتحه رجليها وسها كله بقي قدامي قالت انت شفت الي محدش شافه ولا هيشوفه اوعي كلمه تطلع بالغلط لاي حد
هخسرك طول عمري قلت لها ازاي يشوو لا طبعا وفردت المرهم ع كسها وبقت تغمض عنيها وتعض ع شفايفها وتقولي اه هنا لا تحت لا فوق لحد م حست نفسها هتجيب قالت خلاص كفاية يحبيبي روح غسل ايدك
وانا صورة كسها مش مفارقة دماغي حاجه بنت متناكة اوووف
جت ورايا الحمام قالت لي لم نفسك عشان عمك احمد ع وصول وكل هدومك متغرقه قلت لها ايه قالت لم نفسك بقي ببص لاقيت البنطلون كله لبن قلت احا انا معييش غيارات تاني قالت غير الداخلي دلوقتي وامسح البنطلون من بره لحد م تروح
وبعدين نبقي نشوف مالك لما عمك احمد يخلص اجازته
كده الجزء الاول خلص
لو عاوزين تعرفوا اي حصل بعد كده اكتبوا ف التعليق

انا وشوشو (بنت خالتي ) الجزء التاني
وقفنا المره الي فاتت عند اما شوشو قالت نشوف مالك اما عمك احمد يسافر
انا وقتها فكرت ف حجات كتير هي قصدها ايه ؟ قصدها اني هرجع تاني بعد جوزها يمشي ولا هتتكلم معايا ولا علاقتنا هتوصل لحد فين ده الي هنعرفه دلوقتي
المهم مكملناش نص ساعه والباب فتح دخل عمو احمد سلمت عليه وبالاحضان وسبتهم ونزلت روحت البيت
طبعا الي حصل مكنش متوقع نهائي في خلال يومين يحصل الي حصل بيني وبين شوشو
روحت البيت مش مصدق الي حصل طبعا ونظرتي لشوشو مبقتش بنت خالتي الي بنحبها وبس بقيت مدمن حاجه اسمها شوشو ومجرد م اسمع اسمها بس قلبي بيدق جامد وزبي يقف ع اخره
عدي اليوم ده عادي وتاني يوم شفتها عند خالتي بصت لي وضحكت وانا زبي وقف لما افتكرت الي حصل قالت عامل اي يصاصا قلت لها كويس يشوشو
قالت خالتك اماني مفكراني اني عملت حلاوة لنفسي بتقولي معلش غصصب عني متعرفش ان صاصا حبيب ششو الي عملها حلاوة
قعدت اضحك وقلت لها احنا ف خدمة شوشو في اي وقت قالت حبيبي حبيبي وحضتنتني وده طبيعي بتحضنناا كلنا فعادي بس اا مجرد م بشوفها او تلمسني بس بولع من جوه
عدي اليوم والتاني وبعد م جوزها سافر لاقيتها بعتالي مع امي روح لشوشو عيزاك قلت لها حاضر خلصلت الي ورايا ورحت
لاقيتها لابسه برموده سترتش ماسكة فشخ عليها ومجسمه فخادها وكسها عامل ()انا تنحت فيها وقالت يواد اتلم انا محسبتكش لما بصيت عليا وانا بستحمي
قلت لها انتي الي سبتي الباب يشوشو وانا غصب عني لاقيتني ببص عليكي قالت خلاص هاخد بالي منك بعد كده قلت لها خلاص هبص بأدب وقعدنا نضحك
قالت عنم احمد بيقولي اماني مزبطاكي المره دي قلت له طبعا يحبيبي كله عشانك
شفت يواد خلتني اكدب علي احمد عمرها محصلت قلت لها عادي يشوشو م انتي الي كنتي عايزة تنضفي عشانه المهم انه يكون انبسط ورحنا ضاحكين قالت انبسط يقلب شوشو
قلت لها هو كل اجازة بتعملي كده قالت بعمل ايه قلتلها نضافة وكده قالت لا مش كل اجازة لما الشعر بيبقي اوفر وكده لكن اسويت مفروض كل شهر مرة فاحيانا بعمل بالبراون عشان عمك احمد لو ناوي علي حاجه كده ولا كده
قلت لها لو خالتي امانش مشغوله صاصا موجود قالت بعينك هيا مرة وخلاص
عملت نفسي زعلان وقلت لها ماشي قالت اي يواد انت زعلت خلاص لما احتاجك هقولك بس متتعودش علي كده فرحت الي قالته قلت لها حاضر
قالت قولي بقي ايه الي بيخليك تغرق هدومك كل شوية كده انا انكسفت اوي ووشي احمر قلت لها ها مفيش قالت بقي كده يعني انا بصارحك وبقولك وبعلمك وانت بتخبي علي شوشو
قلت لها مش القصد بس انا معرفش فعلا بصحي بلاقي نفسي غرقان كده قالت والكلوت بتاعي بيتغرق لوحده انا اكني اندبحت قلت لها ها كلوت اي
قالت معرفش افتكر كده قلت لها مش فاهم قالت بص يحبيبي انا عارفه انك شاب وكبرت وبقيت تفكر زي الشباب بس خد بالك ع صحتك ولما تحتاج حاجه تعالي قول لشوشو
قلت لها حاضر بس انا اسف متزعليش مني قالت مش زعلانه يحبيبي بس متخبيش عليا حاجه تاني قلت لها حاضر
قالت عملتها كام مرة بقي في الكلوت بتاع شوشو انا زبي وقف ءجا قلت لها مرة قالت نصاب قلت لها مرتين الصراحه قالت اشمعنا بقي
قلت لها معرفش الشيطان غلبني وخلاني اعمل كده قالت تعمل ايه قلت لها امسك الاندر بتاعك واعمل فيه زي ملقيتي كده
قالت وعملت قبل كده في اندر مين قلت لها اول مرة اعمل كده ف حياتي واخر مرة قالت يحبيبي انا خايفه عليك
انا مزعلتش منك عشان عارفه ان صاصا راجل جدع وهيسمع كلام شوشو ومش هيزعلها تاني قلتلها حاضر اول مرة واخر مرة قالت واللي بيحصل معاك وانت نايم ده اسمه استحلام بتحلم بحجات كده
وبعدين ينزل منك المني بتاعك وده طبيعي بس الي مش طبيعي انك تنزله بايدك قلت لها حاضر مش هعمل تاني وانا زبي علي اخره لاقيتها بتبص ناحيته بتقولي مالك يصاصا قلت لها مفيش يشوشو بس مكسوف منك قالت عيب صاصا مبينكسفش منةشوشو ولا شوشو بتنكسف من صاصا ولا نسيت
وراحت ضاحكة وانا ضحكت قلت لها لا طبعا منستش قالت طيب اهدي كده وهدي نفسك قلت هادي اهو قالت انت هادي بس اعضائك مش هادية ورحنا ضاحكين قلت لها غصب عني
قالت ولا يهمك يحبيبي بص انا عاوزاك تاخد راحتك ومتنكسفش طول م احنا مقفول علينا الباب لوحدنا قلت لها هحاول حاضر
قالت اعمل حسابك هترجع تبات معاايا لحد م عمك احمد يرجع قلت لها ازاي المفروض اني رجعت البيت وعشان عمو احمد ميزعلش قالت ملكش دعوه انا هقوله انك هتنوسني وهو بيحبك مش هيقول حاجه قلت لها طب وامي وابويا قالت هقولهم بردو
وكلمت امي قالت لها لو مش هتعوزي مصطفي ف حاجه ابقي ابعتيه يبات عندي اخد ونسه بدل منا لوحدي قالت لها لما ييجي هبعتهولك وقفلت معاها وانا قلت لها مبسوط اوي اني هقعد معاكي
قالت انا اكتر يحبيبي وقعدنا قدام التلفزيون نتكلم ونلعب ع المولايلات شوية ونهزر شوية وجه وقت النوم ودخلنا ننام طبعا ف اوضتها
قالت عمك اجمد لو عرف انك نايم في اوضتي وعلي سريري هيولع فيك وفيا قلت لها اومال لو عرف اني نايم جمبك بقي قالت هيقتلنا احنا التنين
قلت لها عنده حق يشوشو اللي معاه عسل زيك لازم يغار عليه اكتر من كده ونمنا
عد شوية حسيت بالحر ببص جمبي لاقيت شوشو بيني وبينها بتاع 5 سم والكلوت باين من البرموده وصدرها باين م البلوزة والنفق بتاع صدرها ولعني اوي مبقتش عارف اعمل ايه
نمت ع بطني وقعدت احك ف السرير عشان اريح نفسي لاقيتها اتحركت وقالت انت بتحلم ولا ايه يواد مردتش عليها قالت يخيبك بتحلم بمين منيمك عليه كده
زبي راح ناطر اللبن وغرقت هدومي كالعادة والسرير ونمت صحيت الصبح علي صوت شوشو بتصحيني افطر قمت لاقيتها بتقولي ارحم نفسك شوية مش كل يوم هغير المرتبة واغسل الهدوم قلت لها هو اي الي حصل قالت بص ع نفسك كده
بصيت لاقيت بقعه كبيرة ع النطبنطلون قلتلها محستش بنفسي معرفش ازاي حصل قالت انا حسيت بيك وانت نايم معرفش كنت بتحلم بمين تعبك كده وضحكت
قلت لها مش عارف محستش بحاجه ومش فاكر اني حلمت قالت اوعي يواد تكون بتحلم بيا قلت لها ياريت قالت ياقليل الادب اتلم قلت لها منا حلمت بيكي كذا مرة قالت بجد امتي وازاي
قلت لها حلمت باليوم الي عملت لك فيه حلاوة قالت حلمت بايه قلت لها ع الحلم اني قاعد بنضف لها وبعملها وشايفها قدامي بتتوجع وكده قالت يخربيت وبعدين قلت بس كده قمت لاقيتني متغرق زي مانتي شايفه كده
قالت يحبيبي قلت لها غصب عني اول مرة اشوف كده ومش بايدي قالت يعني مشفتش قبل كده قلت لها خالص قالت يعني م بتشوفش افلام وحشه وبتتفرج قلت لها الافلام حاجه والطبيعه حاجة تانية الواقع غير يشوشو
اول مرة اشوف حقيقي كان اما شفتك قالت وحسيت بايه قلت لها حلم مش عايز اطلع منه قالت يعني لسه بتفكر فيه قلت له فاكره بتفاصيله قالت ازاي بقي قلت لها شكله كذا وعامل كذا وفيه كذا ولونهكذا
وصفته اكنه قدامي بالظبط قالت يالهوي انت ولا مصورة قلت لها ياريت عشان افضل ابص له كل شوية قالت انت قليل الادب واد اتلم
قلت لها حاضر يشوشو قالت بص هعمل معاك ديل كويس قلت لها ايه هو قالت طول م احنا هنا لو انت نفسك ف حاجه تقول وانا لو عزت حاجه هقولك وطبعا مفيش كسوف احنا اتكلمنا ف كل حاجه
قلت لها حاضر قالت قولي انت لما علقت انه بالشعر افضل كنت بتتكلم بجد ولا بتقول كده قلت لها لا فعلا انا حبيت شكله بالشعر قالت خلاص لما الشعر يكبر هبقي اخليك تشوفه وتقولي شكله احلي كده ولا من غير قلت لها بجد ده هيبقي احسن يوم ف حياتي
قالت وانت بقي بتسيبه بشعره عندك بردو قلت لها لا كل شهر واسبوع بحلقه اخر مرة حلقت كان اول الشهر كنا ف اخر اسبوع ف الشهر قالت انا بكرة الشعر بقي مبحبش اشوف عند عمك احمد شعر قلت لها خلاص هنضف ع طول قالت وتنضف ليه
عمك احمد بينضف عشاني انت هتنضف ليه قلت لها عشان انتي هتسيبي شعرك عشان بحب شكله كده وانتي مبتحبيش الشعر عند عمي احمد فهخليني كده
قالت بس انا مشفتهوش عشان اقولك خليه ولا لا قلت لها ايه قالت الشعر عني قلتلها عاوزه تشوفيه يعني قالت اه قمت واقف ومنزل البنطلون لحد اول زبي كده ومبين شعر العانه فقط قالت نزل شوية قلت لها كفاية كده قالت لا نزل شوية
نزلت شوية كمان زبري بدأ يبان قالت كمان وصوتها بدأ يهدي ويبقي مبحوح قالت كمان لحد م زبي بقي حديده واقفه وهيا قالت يخربيت اي ده كله
هو عامل كده ليه قلت لهها من كلامك قالت شكله حلو اوي زي بتاع عمك احمد قلت لها يعني هو احسن ولا بتاع عمي احمد قالت عمك احمد عريض عنك شوية
وراحت قاعده قدامي ومدت ايدها مسكت الخصية اوووووف انا زبي وقف اكتر وشد اوي قلت لها ايي بتعملي اي قالت بقيس البيض بتاعك بشوفك اكبر ولا عمك احمد انا روح راحت وزبي بقي ع اخرة وقامت قامطه عليه ب ايدها قام زبي ناطر عليها وغرقها
قالت يخربيتك اي الي عملته ده قلتلها غصب عني اسف اوي وقعدت اعتذر لها وجبت مناديل قعدت امسح اللي عليها قامت قايله خلاص خلاص هقوم اغير انت البس هدومك
قامت فتحت الدولاب وطلعت بلوزة جديده وانا لبسن البنطلون وقعدت ع السرير هيا وقفت وضهرها ليا وراحت قالعه البلوزة شماها ولاقيتها بتشم البراه واا باصص ف المراية هتهبل علي صدرها وهيا بتبص شايفه اني ببص عليها قالت لم عينك قلت لها حاضر
وعملت نفسي اني بلعب ف الموبايل ولبست البلوزة وجت جمبي قالت نام بقي نمت وصحيت الصبح قمت لاقيتني طبيعي قالت صباح الخير يصاصا قلت لها صباح النور يشوشو
قالت قايم كويس النهاردة اهو قعدت اضحك قلت لها البركة فيكي بقي قالت اه منت غرقتني انا يلا مش مشكله المهم انك قايم كويس
فطرنا وراحت شغلها وانا نزلت رحت البيت قلت لهم كنت بايت عند شيماء امي قالت لي كلمتني وقالتلي انك رحت ونمت قلت لها ماشي
الساعه 2 لاقيت شوشو بترنلي بتقولي متتغداش عندك هنتغدي سوا قلتلها ماشي رحت لاقيتها جابه سمك وشوربة سي فود وكلنا وغسلنا وقالت مش عايوة حد ياخد باله من معاملتنا خد بالك من تصرفاتك وكلامك فاهم
قلتلها حاضر جوزها اتصل كلمته شوية وكلمته ووصاني علي شيماء قلت له متقلقش يعمو دي امي في عنيا بعد مخلصت قالت انت شايفني ازاي دلوقتي قلت لها امي وبنت خالتي حببتنا الي مربياني
قاالت وفي ام تعمل مع ابنها الي احنا عملناه تخليه ينضف لها لها كسها وتمسك له بضانه انا احااا اول مرة اسمع منها الكلمه دي قلت لها ايييه بتقولي ايه قالت زي مسمعت
قلت لها بس انت امي وهتفضلي امي يشوشو انا بحبك قالت اما نشوف اخرتتها هنوصل لفين وحسيتها زعلانه وندمانه كده قلت لها هو احنا عملنا ايه قالت الخوف من الي جي قلت لها ايه الي جي قالت معرفش
وكل شوية تسرح مني رحت قعدت جمبها قلتلها لو زعلانه مني هقوم امشي ومش هاجي تاني المهم متزعليش مني قالت لا مش زعلانه وراحت واخداني ف حضنها وبيساني ف خدي قالت انت ابني حبيبي وراجلي
قلت لها وانتي امي حبيبتي وخدتها بالحضن قالت كفاية احسن مش هعرف امسك نفسي قلت لها من ايه قالت مفيش قلت لها في ايه قالت افتكرت عمك احمد قلت لها انا رااجلك لحد م ييجي هو الي هتعوزيه هعملهولك
قالت مينفعش قلت لها ليه قالت انت ابني مينفعش تعمل الي انا هعوزه قلت لها ليه بقي قالت حرام قلت لها خلاص مش هعمل حاجه المهم متكونيش زعلانه من حاجه يشوشو
قالت مش زعلانه يقلب شوشو وقامت دخلت الحمام ومبقتش تقفل الباب رايح المطبخ لاقيتها قاعده بتعمل حما وقفت بصيت لها وضحكت قالت منت شفته ف هقفل الباب ليه قلت لها شفت ايه قالت الي بيعمل حمام ده وراحت ضاحكه قلت لها فين ده
راحت فاتحه رجليها وشفت المياه نازله من كسهاا احاااااااا اوووووووف قلت لها اوف اي ده قلت لها شكله جميل وهو بيعمل حمام قالت انت واد مقرف قلت لها انا الي بحب اي حاجه تخصك يشوشو قالت طب اطلع يمعفن بره قلت لها لا وقعدت ارخم عليه شوية
ورحت المطبخ عملت شاي ليا وليها والهيجان مش سايبني خلصنا الشاي وقعدنا قدام التلفزيون ودخلنا ننام اول م دخلنا راحت شوشو ع الدولاب جايبة قميص نوم وقلعت البلوزة ولبسته وسلتت النطلون من تحته بعد مالبسته وجت ع السرير قلت لها اي التغيير ده
قالت حرانه وبعدين خلاص بقينا مكشوفين علي بعض قلت لها لا مش اوي لسه منكشفناش اوي
قالت انت شفت كل حاجه قلت لها لا لسه قالت ايه الي لسه منا قلعت قدامك وشفتني من فوق لتحت قلت لها بس مشفتش صدرك لوحده قالت م البراه مبتخبيش حاجه هيا الحلمة بس قلت لها ولو بردو
قالت اهو يسيدي وراحت شاده البراه ومطلعه صدرها من القميص واووف ع الحلمات النار كانوا واقفين ونار والهاله الي حواليها وكان في علامات في صدرها بقولها اي ده قالت عمك احمد بيعض وقعدت تضحك
قلتلها يبخته عم احمد بجد قالت لتكون عاوز تعض انت كمان قلت ياريت وضحكنا قالت ده يخص عمك احمد بس قلت له طب ممكن المسه قالت هيا ليله مش هتعدي المسه ياخويا المسه اما نشوف اخرتها اول م صوابعي لمست صدرها اتنفضت وارتعشت
وانا زبي بقي ع الاخر بقيت احسس عليه واقولها ناعم اوي يشوشو عم احمد بيعوضك وبيعض فيه قالت اتلم يقليل الادب قلت لها م تعتبريني عم احمد لمدة دقيقه بس قالت لا قلت لها عشان خاطري دقيقه بس عاوز اجرب قالت اوف طب يلا مسكت صدرها
وقربت بوقي عليه وقعدت ابوس فيه وابوس ف الحلمة كان ابيض وناعم اوي ورحت حاطط الحلمة ف بوقي قامت مغمضه واوووف امممم بقولها مالك بتقولي مفيش خلص انت بس امممم بالراحه اييي
وانا بمض ف الحلمه ولاقيتها سابت نفسها وغمضت عنيها وانا سرحت ف بزازها وحلمتها قلت لها يشوشو بزازك تجنن قال اووووف اااااااااااه قلت لها مالك قالت خلصت قلت لها لسه شوية ونزلت علي بزازها بوس ولحس ومص وعض وهيا كل الي عليها
اممم اوووف ااااه بالراحه اييي وانا هايج ع اخري قمت معدول فوقها وبقيت بين رجليها وبمص لسه في بزازها وغصب عني بقيت لامس كسها بركبتي خفت احط ايدي عليه تفصل وتزعل مني سبتها براحتها وكملت مصمصه بقولها شوشو قالت اي يحبيبي
قلت لها حاسة بايه قالت طايرة وفي حلم قلت لها اكمل يعني قالت كمل يحبيبي ولاقيت ايدها بقت تحك ف كسها من فوق القميص قمت حاطط ايدي ع ايدها وداعك ف كسها هي بقت تتلوي وااااه ايييي اححححح اووووي يصاص اوي يقلب امك اووووف
طبعا ده كان من فوق القميص قمت رافع القميص وكان في اندور نبيتي حطيت ايدي عليه لاقيته غرقان قلت لها انتي بتغرقي نفسك بردو يشوشو قالت اه منك قلت لك خايفه من الي هيحصل
قلت لها اكمل ولا بلاش قالت كمل متوقفش امممم قمت مكمل دعك ف كسها من فوق الاندر احححح بجد علي الهيجان الي كانت فيه وقمت مدخل ايدي علي كسها من تحت الاندر قامت مصوته قلت لها اهدي يشوشو
قالت اوووف كمل يلا كمل متوقفش فضلت مكمل دعك ع كسها وقلعتها الاندر والقميص وبقت ملط قدامي ونزلت فيها تفعيص وبوس ولحس ونزلت عند كسها قالت تعرف تلحسه ولا هتقرف
قلت لها مش بقرف من شوشو قالت طب وطي والحسه عشان مولع وطيت واول مرة حرفيا اعمل حاجه زي كده طلعت لساني لمس شفايف كسها قامت مصوته وكسها بقي ينزل مياه
قالت كمل بسرعه هجيب هجيب وراحت كاتمة صوتها بايدها ومصوته وجايبه مياه لزجة مغرقاني ومغرقة السرير وهديت شوية سبتها ونمت جمبها عمال ابص ع وشها وشعرها وشفايفها كل اللي حصل بيننا ده ومقربتش من شفايفها لاقيت نفسي بقرب من شفايفها
وهموت واكلها وهيا مغمضه ف عالم تاني رحت نازل ع شفايفها بيسها بوسه بسرعه قلت لها بحبك يشوشو
قالت اممم قلت لها نفسي في شفايفك اوي قالت امم قلت لها هموت وابوسها قالت اممم ورحت نازل ماسكها بوسها وعض شفايف وهيا بدأت تتجاوب معايا وتبوس ونلعب ف السنه بعض ونعض شفة بعض وهجت ع الاخر وعاوز انزل لبني ونمت فوقها وبقي زبري ملامس لكسها
قالت اووووف بتاعك هيعورني قلت لها بتاعي ايه قالت بتاعك يصاصا قلت لها ايوا الي هو اي قالت زبك اوووف زبرك قلت لها احاا قالت زبرك هيعورني قلت لها هيعورك فين قالت ف كسي قلت لها احااا فين قالت كسسسسي يلا كسسسسسي
انا رحت نازل عليها قالت خليه يلمسني من بره بس قلت لها ازاي راحت ماسكة زبي بايدها وممشياه علي كسها من بره وانا في قمة هيجاني قلت لها احا يشوشو اوووف حاولت ادخله فيها رفضت قالت بره بس قلت لها حاضر وفضلت المس فيها بره كسها
لحد م جبت لبني علي كسها وبطنها قالت احا مش مصدقه الي حصل بقي شوشو ومصطفي يحصل مابينهم كده
قلت لها انتي جميله اوي وبحبك اوي وبتمني ابقي معاكي علي طول يشوشو قالت غطيني ونام فردت عليها غطا خفيف وقعدت اتأمل ف وشها وجسمها الملط جمبي ورحت مقرب منها واخدها ف حضني وانايم صحيت ع وقفان زبي ولازق ف كسها
عكلت نفسي نايم وقعدت اتحرك اكني بنيك ف كس شوشو هيا حست قعدت تصحي فيا تقولي صاصا فوق يحبيبي
وانا نايم وعايش ف الحلم اخر مزهقت راحت سيباني مكمل وانا فضلت انيك ف كسها بس مش بيدخل كله طرف الراس بس
لحد م صحينا قالت صباحية مباركة يحبيبي بصيت لها وضحكت لاقيتها ملط لسه وانا ملط انا كمان قالت هدخل اخد شاور لحد م تقوم قمت وراها ودخلت معاها قلت لها هاخد شاور معاكي قالت لا استناني اخلص قلت لها لا ودخلت معاها تحت الدش وليفتها
وليفتني وقعدت ادعك بزازها بالصابون ونزلت ع كسها وقعددت ادعك فيه وهيا ابي عليها اااه اوووف اححح
وليفت ضهرها ونزلت ع طيزها وبصوابعي دخلت بين الفلقتين واووووف ع الاحساس اول مرة اوصل لطيزها والمسها لاقيتها سندت ع الحيطه وفضلت ادعك ف طيزها قالت اححح كفاية يصاصا خلينا نستحمي ونطلع قلت لها حاضر واستحمينا وطلنا
اخترت ليها الي هتلبسه من هدوم داخلة وخروج ولبستها بايدي الاندر والبراه وظبطت لها بزازها ف البراه وبقي العادي اننا نغير وندخل الحمام مع بعض ونستحمي سوا
وبكده انتهي الجزء التاني عايزين الباقي ولا لا؟



الجزء الثالث
وقفنا المرة الي فاتت عند ان العلاقة اصبحت ملط بيني وبين شوشو لدرجة بقينا نغير مع بعض وندخل الحمام مع بعض ونحمي بعض وبحلق لها وبعملها حلاوه
بقينا زي المتجوزين جداد بتقعد نتحرش ببعض المس كسها وتلمس زبي وامسك بزها افركه ف ايدي وبقت بتقعد من غير براهات في البيت ولما ننام تاخدني ف حضنها وبقعد امص في بزازها لحد م تقول خلاص هموت
واسيبها براحتها مش عاوزها تاخد فكرة اني مستغلها بس الحاجه الوحيده الي مكنتش عملتها معاها اني ادخل زبي فيها وده الي كنت همووت واعمله
جه الليله الي هيصبح جوزها ييجي فيها لاقيتها بتقولي اعمل حسابك كل م عمك احمد يبقي مسافر هتقضي الاجازة عندي قلت لها حاضر
ودار بيننا الحوار ده
شوشو : صاصا يحبيبي انا خايفه عليك وعلي صحتك
انا: خايفه من ايه منا معاكي وانتي واخده بالك مني اهو وبتأكليني
شوشو: انت لسه صغير ولو اتجهت معاك للسكه دي مش هعرف ابطل وهتتعب
انا : صغير ايه يشوشو منتي شايفه كل حاجه اهو وقلتي اني لو اتجوزت م الصبح هخلف فين الصغير بقي
شوشو:يبني اللي زيي كده بتبقي محتاجه كل شوية وانا خايفه عليك
انا : مالكيش دعوة انتي أؤمريني بس انا خدام شوشو
شوشو : يخليلك لشوشو يصاصا
انا :يخليكي لصاصا يشوشو
شوشو: يلا ننام بقي عشان نقوم بدري نجهز الاكل
انا : يلا يقلبي
انا: شوشو هو عمو احمد لما بييجي بيعمل معاكي زي منا عملت كده
شوشو: ليه بتسأل
انا : فضول
شوشو : بيعمل زي اي حد متجوز بيعمل يصاصا زي الافلام الي بتشوفها كده
انا : طب لي مخلتنيش اعمل زي عمو احمد
شوشو : تعمل ايه يصاصا
انا : بكسوف احط بتاعي جوه عندك
شوشو: وشها احمر واخدت نفسها تحط ايه فين
انا : احط بتاعي جوة بين رجلك
شوشو: ايوه بتاع ايه الي تحطه
انا : بكسوف ده وشاورت علي زبي احطه بين رجليكي زي م عمو احمد بيعمل
شوشو: عشاان لو فتحت السكة دي معاك مش هعرف ابطلها وانت ابني ومينفعش تعمل كده معايا
انا : يعني الي بنعمله ده عادي وده لأ
شوشو: بصت باستغراب قصدك ايه
انا : ولا حاجه بسأل ان ده بس الي مينفعش يعني
شوشو: ولا ده ولا ده وانسي اي حاجه تحصل تاني وقامت تلبس هدوم ع القميص
انا : انا اسف ...مقصدش حاجه متزعليش مني يشوشو
شوشو: نام يمصطفي دلوقتي
انا : حاضر بس متزعليش مني لو بتحبيني
شوشو : ماشي نام
ساد الصمت اتقلب شمال شوية ويمين شوية لاقيت شوشو بتقولي منمتش ليه
انا: مش عارف انام وانتي منمتيش لي
شوشو: معرفش النوم طار
انا : ممكن متزعليش مني وانا همشي بكرة واعتبري اي حاجه حصلت محصلتش بس متزعليش مني
شوشو: اوووف اسكت بقي
انا : حاضر وقايم من ع السرير
شوشو : رايح فين
انا : هقعد ف الصالة شوية وطلعت
شوية لاقيتها طالعه عليا الصالة وقلعت العباية الي لبستها وفضلت بالقميص اعملك حاجة تشربها معايا
انا : اي حاجه
سابتني ودخلت المطبخ عملت عصير موز بلبن وخرجت
قعدت جمبي وشربنا وقعدنا نتكلم وانا مبصتش ليها زي الاول بقيت ابص الناحية التانية
راحت مزعقه انت مبتبصش ليا ليه ؟
انا: مكسوف منك وزعلان انك زعلتي مني
شوشو : انسي خلاص محصلش حاجه زي ماحنا ولا مش واخد بالك وبتبص علي قميصها
اناا: بجد يعني خلاص مش زعلانه
شوشو : مش واخد بالك يعني ولا اعملك ايه اكتر من كده اقلع لك خالص مثلا وبترفع القميص
انا : ضحكت وقلت لها لا خلاص اخدت بالي ورحت حاضنها وقايلها يخليكي ليا يشوشو
عارفه يشوشو انا بحس ف حضنك انك امي اكتر من حضن امي
شوشو: انت ابني حبيبي الي مخلفتوش
انا : بحبك اوي يشوشو
شوشو : وانا كمان يحبيبي
انا : بس انا بحبك اكتر
شوشو : ليه بقي ؟
انا : عشان انا بحبك اكتر وضحكنا
شوشو : لا انا اكتر
انا : لا انا
وفضلنا نرخم علي بعض
شوشو : اثبت لك اني بحبك اكتر
اناا : اثبتي
شوشو : تعالي ورايا
قمت وراها دخلنا الاوضه قفلت الباب طفت النور
راحت ع السرير وفردت نفسها وقالت تعالي
انا : لا واضح كده هننام
شوشو : ضحكت وقالت اصبر يواد
رحت جمبها ع السرير
كانت الاوضه ضالمة كحل ونمت جمبها ووشها بقي ف وشي
شوشو : انت نفسك في ايه دلوقتي
انا : نفسي ابقي فحضنك ع طول
شوشو: بس ؟
انا : واعمل معاكي كل حاجه بتحبيها وعيزاها
شوشو: كل حاجه كل حاجه
انا : ايوة كل حاجه
شوشو: راحت ماده ايدها ماسكة زبي
انا : اووف ايييه ده
شوشو: ده الي انت عايز تحطه جوة عندي
انا : اااه اوووف بالراحه يشوشو
شوشو: امسك نفسك يواد
وعماله تلعب ف زبي وتشد فيه وتنزل ع البيضان تقفش فيهم وانا روحي راحت لحد م جبت ف ايدها
شوشو: لحقت تجيب يواد
انا : مش عارف اول م بتلمسيني بس بجيب بسرعه
شوشو : اتعدلت وقلعت القميص وبقت ملط ونامت وحطت ايدها ع كسها
انا : اوووف انتي جميلة اووي يشوشو يبخته عمو احمد
شوششو: انسي عمك احمد دلوقتي انت ف حضن مراته ملط
انا :مش مصدق نفسي بدات احسس ع جسمها وامسك بزها وافرك فيه وهيا حاطه ايدها ع كسها لسه
شوشو :امممم برااحه امممم
انا : شيلي ايدك يشوشو
شوشو: ليهه
انا : عاوز اشوف
شوشو : تشوف ايه
انا: اللي انتي مخبياه
شوشو : ايوة هو ايهه
انا : اوووف كسك يشوشو كسك
شوشو: اااه اوووف وبدأت تدعك ف كسسها
انا " حطيت ايدي ع ايدها وشلتها وبدأت العب ف كسها انا وهيا كل اللي عليها احححح اهههه امممم
اووووف يصاصا ادعك كمان اووووف ايييي
بالراحه اوووف دخل صباعك في كس شوشو امك
انا بدات اولع من كلامها وبقيت بدخل صباعي وبطلع وهيا علي اخر هيجانها اهه احححح اهه يكسي اااه
قمت اتعدلت وبقيت فوقها زبي بين رجليها ونزلت علي شفايفها وهيا تجاوبت معايا وفتحت رجليها وبقينا نمص ونعض شفايف بعض ودخلنا في بوسىة اكتر من عشر دقايق لدرجة مبقتش قادرة تاخد نفسها
وراحت ماسكة زبي وحطاه ف كسها بايدها انا مبقتش مصدق وراحت حاطه ايدها ع ضهري وقافله رجليها عليا
وبتزق بايدها تدخلني وتطلعني ف كسها وكل اللي ع لسانها ااااه دخل كمااان ااااه يصاصا ااااه
اي رأيك في كس امك حبيبتتك انا ولعت وبقيت ادخل واطلع اوووي وهيااا كمااان ااااه اووووف
ادخل واطلع وهيا بقت تزوووم وتصوت امممم اييييي اححححح اوووووف احححححح اووووي كمااان كماااان
نيك كمان نيييك انا اتجننت بقيت اسرع اكتر لحد م حسيت اني مش قادر وهجيب انا هنزل يشوشو
شوشو: سيب نفسك اوووف اححححح ونزلت ف كسها وهيا كمان نزلت وبقي كسي مختلط بلبني وعسلها وزبي بدأ يرخي ويطلع من كسها
شوشو حطت صباعها ف كسها وتطلع من كسها وتفرش علي عانتها وبطنها وصدرها وتقولي شايف وصلتني لايه
انا : مش مصدق نفسي يشوشو
شوشو: انت بقيت راجل شوشو دلوقتي خد بالك وحافظ علي نفسك عشان شوشو متزعلش منك
انا : حاضر يشوشو ورحت بايسها من بوقها وتجاوبت معايا وبقت تمصمص شفايفي وقالت كفاية عشان متعلمش وعمك احمد ياخد باله
انا : حسيت اني اتدايقت وقلت لها هو هييجي يكمل
شوشو : اااه طبعا الراجل متغرب ومبيصدق يجي ياخد واجبه
انا : ممم طيب
شوشو: متزعلش يقلب شوشو انت بتنام مع امك دلوقتي ةلازم محدش ياخد باله ولا علاقتك تتاأثر باللي حواليك ولا علاقتي تتأثر باللي حواليا واولهم احمد جوزي
انا : حاضر يشوشو عشان خاطرك انتي
شوشو: قوم ناخد شاور بقي الفجر قرب خلينا ننام ساعتين قبل م احمد ييجي
انا : حاضر يلا
قمنا دخلنا الحمام ودخلنا تحت الدش ليفتني وليفتها وهارينا بعض تحسسيس ولعب ومصمصه ولعب ف كسها وزبي ولاقيت نفسي بحضنها وبمسكها من طيازها اووووووف
طيازها دي لوحدها حوااار ولحد الان كل الي عملته اني ليفتها ولعبت في الفلقتين لكن معملتش حاجه فيها
هيا راحت حضناني وانا رحت عادل زبي ف كسها وانا حاضنها ومسكتها من طيازها وبحسس عليها وبقولها تجنن يشوشو
شوشو : ايه دي الي تجنن يقلب شوشو
انا : التوته بتاعة شوشو
شوشو: قصدك طيز شوشو
انا : اوووووف طيز شوشو وبدأت انيك فيها تاني لحد م نزلت ف كسها وغسلنا وراحت نضفت كسها كويس عشان جوزها
وطلعنا لبسنا ونمنا وصحيت فطرت معاها ومشيت مستنتش جوزها اما ييجي عشان بدأت اغار منه
كده انتهي الجزء التالت يه رأيكم ؟
الاجزاء الجاية دمااا

الجزء الرابع
وقفنا الجزء اللي فات عند اما صحيت مشيت قبل م جوزها ييجي عشان بدأت اغار منه
المهم روحت البيت نمت نووم عمييق لدرجة امي بتصحيني بتقولي ايه انت مبتنامش هناك ولا ايه قلت لها لا بنام بس وحشني نوم سريري
قالت طب قوم عشان اخوك جي النهاردة عشان تستقبله، اخويا الكبير شغال محساب في بنك بس محافظة تانية وبييجي كل اسبوع يقعد يومين ويمشي
المهم قمت اخدت دش عشان افوق ولبست ونزلت استنيت اخويا لحد م جه دخلنا وطلع غير وقعدنا اتغدينا خلصنا اكل لاقيت شوشو بتتصل علي امي بتقولها ان احمد جوزها تعبان وجاي واخد برد من هناك وعازل نفسه
شوفي لنا الدكتور جارك ييجي يكشف عليه ليكون كورونا وقعدت تعيط امي قالت لها حاضر يحبيبتي هبعت احمد (اخويا) دلوقتي يشوفه وقفلت معاها وامي قالت لاخويا الحق ياحمد شوف دكتور .... كذا في البيت ولا لا
جوز بنت خالتك جي من السفر خلصان وشوشو قاعده تعيط الحقها يبني اخويا قام غير هدومه وطلع للدكتور لانه صاحبه راح ملاقهوش ف البيت لاقاه راح العياده
راح متصل ع امي وقالها خلي شيماء تجيبه وتيجي العياده قالت له كلمه الاول يبني عشان لو كورونا ميروحش يعدي اللي هناك
اخويا كلم صاحبه قاله لا خليه ف البيت وانا قدامي حالتين هخلصهم وهجيلك ع البيت مفيش نص ساعه لاقيناه جي اخدناه انا واخويا وروحنا هناك بيت شوشو
اخويا كلمها واحنا رايحين قالها الدكتور معانا وجيين ع البيت رحنا استقبلتنا ودخلت الدكتور لجوزها وطلعت تعمل حاجه للدكتور انا طلعت وراها لاقيتها هارية نفسها عياط
قلت لها متقلقيش بشوشو هيبقي كويس ودورر برد عادي قعدت تعيط رحت واخدها ف حضني ومطبطب عليها وزبي وقف من احساس انها ف حضني
اخويا راح منادي عليها يشوشو يشوشو سبتها وقلت لها خلاص متعطيش وتعالي نشوف الدكتور قال اي
رحنا الدكتور طمنها وقالها متقلقيش يمدام هو دور برد بس الاستاذ احمد الي بيتدلع عليكي شوية وقعدنا نضحك وانا كتبت له ع علاج ويومين ان .......ويكون احسن ولو في حاجه ف اي وقت كلموني ع طول
وشرب العصير ومشي واحنا فضلنا معاهم شوية واخويا قعد معاه يتكلموا ف الشغل والحسابات ومعرفش ايه وكلام كده انا مش فاهم هما بيقولوا ايه
رحت طالع بره وشوشو طلعت ورايا قلت لها اتطمنتي شوية قالت ايوة قلت لها متقلقيش هيبقي كويس ولو في حاجه كلميني هجيلك ع طول قالت ماشي يحبيبي
قلت لها ااه وحشتني حبيبي دي من امبارح مسمعتهاش ضحكت وقالت اتلم يلا
قلت لها انا متلم اهو لو محدش معانا هو ده بقي كان حالي قالت قليل الادب قلت لها بس بحبك
قالت اتنيل بصيت لعمك احمد ف الاجازة جه نام خلصان ضحكت قلت لها احسن خليه لحد ميسافر عشان ميلعبش بديلو وابقي العب انا لما يمشي وضحكنا
قالت بس بقي اتلم دلوقتي قلت لها طب اي حاجه تصبيرة قالت هزعل منك قلت لها مقدرش ع زعل شوشو وحطيت ايدي ع ضهرها ونزلتها بالراحه قالت ايدك لقطعهالك قلت لها فداكي اي حاجه يشوشو لحد م وصلت نهاية ضهرها وبداية طيزها
قالت يحيوان اتلم احنا مش لوحدنا قلت لها انتي مش سامعه عمالين يرغوا ولو حد قام هنحس بيه قالت طب شيل ايدك واقعد بعيد قلت لها هو انا عملت حاجه منا مؤدب اهو خالص وقرصت فردة من طيزها قامت قايله اااه اتلم يحيوان
قلت لها مش قادر ابعد عنك صراحة وبالذات طيزك دي كنز نفسي اتملكه قالت بعينك يقليل الادب
وسمعنا جوزها بينادي عليا قمت رحت له قالي ايه رحت فين قلت له منا قاعد مش فاهم حاجه من كلامكم يعمو فقعدت قدام التلفزيون
قال طب متقعد وتتعلم عشان تفهم قلت له لاا مبحبش شغل الحسابات انا كنت أدبي وضحكنا وشوية ومشينا
روحنا البيت لاقيت خالتي اماني عندنا سلمت عليها وقعدنا كلنا ف الصالة نتكلم ف حوارات ومعرفش ايه ومرة واحده الشيطان خبطني ع قفايا وقالي ولا مش دي الي كانت هتنضف شيماء وانت عملت بدالها
شوف احساسك كان اي وانت بتنضفها تخيل احساسها وهيا بتنضف اختها هل هيبقي زيك كده ولا عادي
قلت اووف وزبي وقف رحت مدارية بالمخده وقعدت اتخيل ف دماغي شكلهم وهما بيعملوا لبعض واحساسهم ايه وقلت لما اروح لشوشو هسألها ع الاحساس ده
اماني دي بقي بطل بجد الجسم الميلف ع اصوله طول بعرض كلها تضاريس فيها شبه من ريهام حجاج الممثله بس ع امكانيات اكبر شوية
طولها تقريبا 170 ووزنها فوق ال 80 وصدرها كبير وفخادها وطيازها اكبر حاجه فيها ،حاجه كده بطاية ف نفسها
شوية وروحت وانا قمت دخلت الاوضه بتاعتي واخويا جه نام ع سريره وكل واحد ماسك تليفونه وقاعد لاقيت شيماء منزله ستاتس واتس بتقول ادعوا لجوزي حبيبي
دخلت قلت لها لا وقعدت ارخم عليها وسألتها بتعملي اي قالت قاعده قلتلها وعمو احمد قالت نام وقالي خليكي بعيد عشان متتعبيش خايف عليا
قلت لها احسن بردو قالت انت حيوان ليه ده جوز خالتك قلت لها بس بياخد خالتي مني
قلت لها اماني كانت هنا ولسه ماشيه
قالت كلمتني كانت عاوزة تيجي قلت لها لا خليكي متجيش بالليل وابقي تعالي بالنهار
قلت لها شوشو بقولك ايه
شوشو: قول
انا :هو انتي بتنضفي ل اماني زي مبتنضف لك
شوشو : ليه ؟
انا : بسأل فضول جالي وهي عندنا قلت اسألك
شوشو : ملكش دعوة بأماني خليك ف شوشو
انا : طبعا ماليش دعوة غير بشوشو بس فضول
شوشو : ااه زي م بتعملي بعملها
انا : واحساسكم بيقي ايه وقتها
شوشو: عاوز توصل ل ايه يلا
انا : ولا حاجه فضوول بس
شوشو: مفيش احساس بنبقي همنا نخلص وخلاص
انا : بيبقي في نفس اليوم بردو ولا كل واحده ف يوم
شوشو: لا مش شرط ع حسب ظروف كل واحده
انا: مش فاهم
شوشو :انا مثلا بعمل كل شهر بعد الدورة مبتخلص او وقت م عمك احمد يلمح انه عاوزني لكن خالتك اماني علي حسب لان عمك اسامه بيطلبها كل فين وفين
انا :ازاي مش فاهم
شوشو:يعني وقت م عمك اسامه يطلب من خالتك انه عاوز ينام معاها هيا بتنضف بس مالهاش وقت يعني بيقعد بالشهر وزياده مبيطلبهاش
انا : وانتي اي الي عرفك
شوشو:انت عبيط يواد م اماني بتحكيلي
انا:وانتي بتحكيلها بردو
شوشو: م اوي عشان بخاف علي زعلها ان احمد بيطلبني وهي اسامه مهملها
انا :مهو الي عنده شوشو قمر زيك كده له حق الصراحه
شوشو: وخالتك قمر بردو ي واد بس عمك اسامه عشان عنده السكر ف صحته مش زي الاول
انا : ايوا فاهم
شوشو: ارتحت كده لما عرفت يقليل الادب
انا : هههه ارتحت يقلبي
شوشو: ابقي امسح الشات ده قبل م تنام
انا:حاضر متقلقيش
شوشو:يلا تصبح ع خير وقفلت
انا:فضلت افكر ف كلام شوشو وشكل اماني من تحت عامل ازاي وهل هيا بتبقي محتاجه زي شيماء كده ولا عادي بالنسبة ليها وزبي بقي يقف بمجرد م بشوف اماني وشيماء اي حد منهم
مسحت الشات بتاعي انا وشيماء ونمت
حلمت اني بتفرج علي شيماء واماني وهما بينضفوا لبعض وانا براقبهم من بعيد من غير م يشوفوا او يعرفوا واحتلمت بردو صحيت الصبح ريحة السرير لبن وهدومي كمان قلت اووف الحق اغير الفرشه قبل م امي تاخد بالها وفتحت الدولاب وغيرت
جبت ملاية وغيرتها وجبت غيار ودخلت استحميت وانا تحت الدش افتكرت لما كنت انا وشيماء تحت الدش سوا وزبي وقف وقعدت اتخيل انها معايا وضربت ع الموقف ونزلت لبني
خلصت لبست هدومي وطلعت البلكونه بعت لشيماء ع الواتس اي الاخبار قالت .... قلت لها عمو احمد اخباره اي النهارده قالت في تحسن
قلت لها امي بتقول هتجيلكم بعد العصر
قالت تشرف قلت لها وانا هاجي معاها قالت لا انت واد قليل الادب متجيش
قلت لها بقي كده يعني ماشي ماشي
قالت كلها يومين وتيجي لوحدك اصبر
قلت لها هو هيسافر ولا هيستني اما يبقي كويس
قالت يكره هنكف تاني لو في بقي كويس هيسافر لو لسه هيقعد يومين كمان لحد م يتحسن م هو يعيني هيروح هناك محدش هياخد باله منه
قلت لها ماشي يشوشو .... يخليكم لبعض يقلبي
قالت ويخليك ليا يحبيبي
قفلت معاها ونزلت لصحابي طبعا علاقتي بيهم قلت مبقتش اقعد معاهم زي الاول ولا انول معاهم وهما قالوا اي التغيير ده ومين واخدك مننا وقعدوا يبضنوا عليا شوية
المهم عدي اليوم والتاني ولاقيت شيماء بتقولي جوزها هيمشي بكره قلت لها بقي كويس قالت اه حتي اتحايلت عليه يقعد يومين كمان قال انا بقيت كويس وهسافر عشان الشغل من غيري بيقف
قلت لها بالسلامه هبقي اجييلك بكره اخر اليوم قالت تنور يحبيبي مستنيااك
طبعا قلبي بقي طاير اني هرجع لشوشو تاني يعني الدلع والحب والتحرش والنيك وكل حاجه اوووف مجرد التخيل بس بيموتني
رحت لها تاني يوم بعد المغرب لاقيتها لابسه بنطلون سترتش اسود وعليه بلوزة بيضه بنص كم ماسكين عليها اووي والبنطلون مأمبر طيزها اوي والكلوت باين منه لونه لبني اووووف
قالت مجتش بدري ليه قلت لها منا قايلهم اني هجيلك اخر اليوم ع اساس البيات وكده
قالت استنيتك نتغدي سوا وكلمت امك قالت انك اتغديت ونزلت لصحابك وسبت الموبايل يشحن قلت لها اه
قالت عمك احمد بيسلم عليك وقالي ابقي كلمي مصطفي خليه يجيلك يقعد معاكي بدل م تقعدي لوحدك بما انك بترتاحي ف قعدته معاكي
قلت لها بجد قالت ايوة هو الي قالي كده قبل م يسافر
قلت له يحبيبي يعمو احمد دلوقتي بس انا حبيتك جدا وقعدنا نضحك قالت م هو مفكرك مصطفي المؤدب بتاع زمان ميعرفش مصطفي بتاع دلوقتي
قعدنا نضحك قلت لها زمان ودلةقتي المهم اني حبيبته وخلاص
ورحت مقرب منها وقايلها وحشتيني يشوشو اوي قالت اتلم ياد انت جي سخن من بره
قلت لها انا لما بشوفك بس بيجيلي سخونية وضحكنا
قالت الف سلامة عليك اجبلك دكتور قلت لها انتي دكتورتي هنا هتخففيني دلوقتي
لاقيتها بدأت تسرح قلت اضرب ع الحديد
انا : يعني انا موحشتكيش
شوشو : هاا لا موحشتنيش
انا : احلفي كده
شوشو: لا موحشتنيش
انا : طب عيني ف عينك ورحت مقرب لها
بصت لي وعيني ف عينها وبقت تلف عينها وتبص لي وانا خلاص زبي واقف من بدري اصلا ورحت مقرب منها وبايسها من شفايفها بوسه سريعه سكتت وفضلت متنحه رحت بايسها تاني وطولت شوية
لاقيتها ريحت ع الركنه وفردت رجليها ع الارض بقي نصها فوق ونصها بره الركنه وكسها بان م البنطلون اووووف () لما بيبقي شكله كده انا بنطر لوحدي
قمت قايلها وحشتيني اوي ووحشني شفايفك يشوشو وضحكتك وعيونك وصدرك قالت اااههه قلت لها مالك
قالت مفيش قلت لها ووحشني حضنك وهيا امممم
ووحشني بتاعك ورحت حاطط ايدي ع كسها من فوق البنطلون وهيااا اااهه امممم والبنطلون بدأ يتبل ويعلم مكان كسها قت لها انتي تعبانه ولا ايه
قالت اووووووييييي من يوم مكنت معايا اووووف
قلت لها ومقلتيش ليه قالت مينفعش احمد كان هنا وكنت عامله حسابي انه هيريحني بس جه تعبان ومريحنيش
قلت لها يقلبي لو اعرف مكنتش سيبتك تعبانه كده وفضلت العب ف كسها وادخل صوباعي من فوق البنطلون () واشد عليه البنطلون وهيا كل الي عليها اححح يمصطفي كسسسي نااار انا بقيت نار اكتر منها وبالذات لما بسمع منها الالفاظ دي
لان العلاقة عمرها م كانت فيها لفظ خارجي تخيل دلوقتي الالفاظ عاملة ازاي حاجه اووووف يعني
قلت لها نار هطفهولك يشوشو وطلعت ع صدرها امسكه من فوق البلوزة لاقيت الحلمات واقفين ف السنتيانه نااار قلت لها مش انتي بطلتي تلبسي سنتيانه ف البيت قالت معاك بس
قلت لها طب اقلعيها خليني اشوف بزاز شوشو راحت عادلة ضهرها وقالعه البلوزة وبدأت تفك السنتيانه اووووف ناااار خلعتها من هنا انا نزلت عليها من هنا مصصص ولححسسس ورضاعه وهيا غمضت عينها وسندت راسها ع الركنه واشتغلت مممم
اوووووف اااههه اححححح بالراحه ع بزييي اووووف يصاصا ارضع بز شوشو حبيبتك ارررضع كمان كماان اااه احححح
انا هجت وزبي حسيت انه ع اخره قلت لها تعالي ندخل جوة بقي قالت مش قادرة خلينا هنا وشغل التلفزيون وعلي الصوت
قلت لها اووووف ف الصاله يشوشو قالت ف كل حته يقلب شوشو المهم تريح شوشو
اانا اوووووف هريحها اوووي هريحها جامد وبلعب ف كسها لاقيت صوتها بدأ يطلع
قمت مشغل التلفزيون وفتحت قناة اكشن ومعلي الصوت ورجعت لها لاقيتها زي م هي نايمة رحت مقلعها البنطلون وسبت الاندر نزلت الحس ف كسها من فوق الكلوت وبقي كله مياه من كسها وهيااا اوووف يصاصا
اااهه يحبيبي اااهه عمري محسيت الاحساس ده مع احمد من يوم م اتجوزت قلت لها مش هتحسيه غير مع جوزك مصطفي ونزلت كملت لحس وهيا راحت كاتمه بوقها ب ايدها ومصوته وجابت ميتها بكمية كبيرة والكلوت كله بقي مياه والركنه مكانها اوووووف
قمت قلعتها الكلوت منظر كسها بميته وهو بيلزق جاامد نيييك قلت لا كسك يجنن يشوشو يجنن اوي اووووف ونزلت العب فيه بصباعي ووطيت اشم الي نزل منها كان اول مره اعمل كده
لاقيت ريحته كويسة وحطيت طرف لساني ع كسها لاقيتها اااااه
قلت لها اهدي قالت كمل مش قادرة بياكلني ناااار جواه اووووف
نزلت الحس ف كسها وافتحه ب ايدي وحاجه منتهي الهيجان لحد م بقت تنهج بسرعه وتقول كمل كمل هجيب تاني كسي هيجيب وراحت قافله رجليها ع راسي ومغرقاني بميتها زي متكون عملت حمام مياه وريحتي بقت ريحتها وكل ده زبي ملمسش كسها لسه
قلت له شوشو كفاية كده هنا تعالي اوضتنا جوة عشان لالسه بدري قالت صدقني مش قادرة اقوم
قمت سندتها ورحت شايلها اوووووف ع الاحساس وانا شايل الي مربياني و ف مقام امي ملط قدامي دخلت الاوضه وشغلت النور الهادي ورحت قالع هدومي وطالع عليها لاقيتها بتقولي استني دلوقتي تعالي قمت رحت جمبها لاقيتها اتعدلت ومسكت زبي
واكنها بتضربلي عشرة انا طرت من الاحساس وغمضت عيني وبقيت انا الي بتأوة مجرد احساس ماسكة ايديها احساس ابن متناكة
وراحت ماسكاه جامد وبصه ف عنيا ونزلت براسها ع زبي قلت لها هتعملي ايه قالت هرد لك الجميل بتاعك
وراحت مطلعه لسانها ولامسه زبي انا زبي بقي لونه احمر ددمم
قلت لها اااه وهيا فضلت تلعب بلسانها ف راسه وتفتح راسه وتدخل لسانها وانا اكني اتكويت اوووف ع الاحساس وبدأت تدخل راسه ف بوقها
وانا اووووف اااححح يشوشو هموت منك ااااه
وهيا شغاله مص فيهه جامد لحد م حسيت اني هنزل وغمضت عيني وبعدت راسها وجب لبني علي صدرها ورقبتها ونمت ع ضهري مش قادر اتحرك
راحت قايلالي فرهدت مني قلت لها لا بس اول مره اطير كده وانا معاكي قالت ومش اخر مرة بس استحمل انت
وراحت نايمه فوقي بقيت انا الي تحتها وفضلت تبوس فيا وانا بحضنها وبشدها عليا عاوز زبي يدخل فيها وهيا ترفع وسطها وطيزها عشان مدخلوش وانا هموت لحد م وصلت طيزها وشدتها عليا ف حضني بقت نايمة عليا وزبي ع شفايف كسها وايدي علي طيزها
بشد الفلقتين وبدأت احط صباعي بين الفلقتين اخخخخخ لاقيتها راحت شخره اخخخخخخخخخ ااااه طيزي
انا ولعت وبدأت ازود اوووووف وهياااا راحت سايبه نفسها خالص وانا بداأت العب ف طيزها قالت اااه اييي دهه
اول مرة اجرب كده قلت لها بجد يعي عمو احمد مجربش يعمل كده وبحط صباعي ع خرمها قااالت اححححح لااا مجربش اووووف انت بتعمل ايه يخربيتك
اااييي اووووف طيزي ي مصطفااا ااااههه ايييي
قلت لها مش قادر اقاومها يشوشو من يوم مشفتها طيزك تجنن اوووي انتي كلك ع بعضك تجننني اووووف
ورحت قالبها ونايم فوقها ونزلت ابوس واعض ف شفايفها والحس رقبتها وهيا غمضت عينها وراحت مني ونزلت كملت لحس ورضاعه ف صدرها وحلمتها
ورفعت بزازها ولحست تحتهم احساس ابن متناكة لما بتكون نايم ع حد زي شوشو كده بالنسبالك امك او خالتك حاجه اححاا
كملت لحس ونزلت ع بطنها وحوالين سرتها وشعرتها بدأت تطلع وتشوك قلت لها شعرك بدأ يطلع
قالت ااهه وانا مكمل لحس لحد منزلت لكسها فتحته ب ايدي وحطيت لساني راحت امممممم ااااههههه ورحت ماسك زبي وباله من ريقي وحطيته ع اول كسها لاقيتها بتزق نفسها عليه
رحت ماسكة وفاتح كسها ومدخله هيا قالت اااه وراحت حضتاني وانا فضلت بقي طالع داخل ف كسها وهيا اااه يكسي اااهه
ااهه يمصطفي اااه يقلب امممك اوووف نييك كمان نيييك امك حبيبتك انا ولعت من كلامها وبقيت اسرع اوووي اوووي وامسك ف بزازها واقرص حلماتها وانا بنيك ف شوشو فضلت بتاع ربع ساعه وكان اول مرة مجبش بسرعه معاها كده وده كان عشان هيا زلت اللبن ف الاول بمصها
وعرفت بعد كده انها بتعمل مع جوزها كده عشان ينيك فيها اطول فترة ممكنه
فضلت مكمل نيك فيها لحد م خلاص هجيب وطيت مسكت فيها جامد وقلت لها هنزل يشوشو قال ف كسسسيي يصاصا كملل ااااه اروووييه كمل نيييك اووووف
لحد م جبت لبني كله ف كسها اووووووف ونمت فوقها وخدتني ف حضنها وزبي رخي وخرج من كسها وخرج معاه لبني
قلت لها انتي اجمل حاجه عيشتهها يشوشو بحبك اوووي قالت انت بهدلتني وبهدلت كسي
قلت لها بحبك اعمل ايه قالت انت عملت معايا الي احمد معملهوش قلت لها انا صاصا حبيبك مش احمد وسه هتشوفي صاصا هيعمل ايه معاكي
كانت الساعه وصلت 10 ونص قالت يالهوي بقالنا ساعتين يخربيتك مش قادرة اقوم نمنا جمب بعض ملط شوية اخدنا نفسنا شوية وبعدين قمنا عشان ناخد دش
قالت تعالي ناخد دش عشان نعمل عشا وناكل قلت لها لا بلاش دش دلوقتي خلينا ناكل الليل لسه طويل مش هندخل ناخد دش كل شوية قالت وانت ناوي ع ايه تاني وضحكت قلت لها مش عارف خليها لظروفها ودخلنا المطبخ نعمل العشا سوا
وطبعا ملط زي ماحنا وشكلها يجنن وهيا ماشيه ملط وبزازها بتتهز مع الحركة يمين وشمال وطيزها كمااان اوووف واما توطي وطيزها تفتح وكسها يبان من ورا حاجه اححح خالص لاقيت نفسي بدأت اهيج تاني زبي وقف وشافته قالت ينيلك انت لحقت
طب اقعد ناكل الاول هتضيع صحتك يمنيل وقعدنا ناكل ونأكل بعض وطبعا مبطلنا بوس ورضع وتحرش ببعض وتمسك زبي وامسك كسها واحط صباعي جواه وهياا تتلبون اااه كسي يواد وانا زبي بيشد اكتر قلت لها مش قادر قومي ندخل الاوضه قالت لا
كفاية دلوقتي استني شوية عشان متهبطش مني وكملنا اكل ودخلت لبست قميص ع اللخم وجابت لي عباية رجالي من بتوع جوزها لبستها ع اللحم وقعدنا قدام التلفزيون وشوية المسها شوية تلمسني واكتر حاجه تولعني لما تخليني قاعد تروح ماسكة زبي من ع الهدوم
اووووووف يخربيت جنانك يشوشو
شوشو: انت شفت حاجه استحمل للاخر بقي
وقامت رافعه القميص بتاعها وقاعد ع حجري وزبي واقف تحتها ووشها ف وشي ودفست وشي ف صدرها ورحت عادل زبي ف كسها واشتغلت نيك فيها وهيا ااااه ااااه اووووف بالراحه اااهه كسسسي اااه
كماااان يصاصا كماان ريح شوشو حبيبتك ريحها اووووف احححححح
ورحت ماسك طيازها ب ايدي الاتنين وهيا بقت طالعه نازلة وايدي راحت ع خرم طيزها اول م بلمسه هيا بتتنفض ةتشخر وبقت اخخخخخخخخخخ احووووو يخربيت امك طيييزي
قلت لها هموت عليها قالت لا طييزي لااا خليك ف كسيي
قلت لها مرة واحده بس قالت لا ولا مرة محبتش ازعلها وقلت هييجي وقتها وكملت نيك فيها لحد م جابت شهوتها وانا جبت ف كسها وراحت حضناني ووشي وسط بزازاها واعصابها سابت خالص ونمنا مكاننا ف الصالة صحينا الصبح لاقينا نفسنا عريانين زي م نمنا قعدنا نضحك
قالت يخربيتك مش قاردة اقوم انت بهدلتني امبارح قلت لها انتي الي بهدلتيني يشوشو
وقمنا دخلنا الحمام واخدنا دش وحاولت معاها لاقيتها تعبانه ف سبتها ترتاح وليفتها وليفتني بتحسيس وتقفيش وخلاص من غير نيك وطلعنا لبسنا وعملنا فطار واستمر الوضع كده يوميا
بكده انتهي الجزء الرابع
اي رأيككم لحد الآن ؟

الجزء الخامس 22-2-2022
وقفنا المره الي فاتت عند اما علاقتي بشيماء اتطورت وبقت اكتر من المتجوزين وبقت هيا الي بتطلب مني العلاقة اكتر بس بردو كانت حاطة حاجز ف حجات معينه وهي اني المسها ببتاعي من ورا ( طيزها )
كانت خايفه وبتزعل لما بحاول المسه بيه من ورا مع اني قلت لها هلمس بس بس بتخاف ل مقدرش امنع نفسي وادخله ف مكنتش بحب ازعلها وبقيت بلبع بصوابعي ولساني وكده من غير م زبي روح ناحيتها
واستمر الوضع كده يوميا اكل ونيك وحمي ونوم ده اليوم بتاعنا لحد م جوزها ييجي م السفر يكمل عليها اليومين الي هيقعدهم وانا اروح بعد م يمشي وهكذا
لحد م ف يوم قالت لي ان مش هينفع ننام مع بعض وكده الفترة دي بقولها لي قالت تعبانه ومش هينفع قلت لها طيب خلاص نريح النهارده قالت لا الاسبوع ده كله قلت لها لي كل ده فهمتني انها عندها الدورة ومينفعش وغلط
عشان هيضرها ويضرني وفهمت كده من وقت للتاني بنقضيها بوس واحضان وتحسيس بدون م اروح عند كسها وكنت بهري طيزها ضرب وتفعيص لحد م كانت صوابعي بتعلم عليها
وف مرة واحنا قاعدين اماني اختها اتصلت عليها
ودار الحوار التالي
اماني:ازيك يبت يشوشو وحشاني
شوشو:انتي اكتر يحبيبتي عاملة ايه
اماني:كويسه يروحي انتي اخبارك
شوشو: كويسه يروحي اخبارك واخبار العيال
اماني:كلهم كويسين بيسلموا عليكي
شوشو:سلميلي عليهم كتير حبايب خالتو
اماني:حاضر يقلب اختك ، بتعملي ايه ؟
شوشو:ولا حاجه قاعده كنت بكلم احمد ولسه مخلصه معاه وانا وصاصا قاعدين قدام التلفزيون
اماني:هو عندك ، سلميلي عليه
شوشو: حاضر يحبيبتي بيسلم عليكي كتير
اماني:عيزاكي ف موضوع
شوشو: أؤمريني يحبيبتي خير
اماني: خليكي بعيد عن مصطفي
شوشو:حاضر ثواني وراحت مشاورة ليا اسكت ف سكتت، خير يحبيبتي
اماني:عوزاكي تعدي عليا بكره شوية
شوشو:فهمت قصدها وابتسمت ، اعدي عليكي امتا ؟
اماني:الصبح او بعد م تخلصي شغلك بس قبل العصر عشان العيال هيكونوا ف مدارسهم
شوشو:هههه هو الراجل رضي عليكي ولا ايه
اماني:انا عارفه ياختي لاقيته بيقولي الصبح ان العيال رايحين عيد ميلاد صاحبتهم وبيقولي اي رأيكقلت له خليهم يروحوا يغيروا جو لاقيته بيقول طب واحنا مش نغير جو زيهم وقعدوا يضحكوا
شوشو:ههههههه فرصتك وجت لي يبت ، العيال مش موجودين اهو تاخدوا راحتكم مع بعض شوية
اماني:ياختي اتنيلي منتي عارفه الي فيها ضغط وسكر وشغال بالحبوب وبيصعب عليا وبيتعب
شوشو:معلش ينونا اهو احسن من الركنه وقعدوا يضحكوا
اماني:يخيبك بت انا غلطانه اني بقولك حاجه
شوشو:ههههه خلاص يقلبي هعدي عليكي متقلقيش مناش بركة الا ب اسامه ده يوم المني وضحكت
اماني:حاضر بس اما تجيلي
شوشو:جيالك يقلبي حاضر
خلصوا المكالمة ولاقيت شيماء بتضحك وبتقولي اهو عمك اسامه الروح دبت فيه وقعدت تضحك
انا: وهيا عيزاكي ليه
شوشو:عايزه تعمل حملة نضافه العيد بتاعها قرب وتضحك
انا:ههههه طب مقمتيش تكلميها لي بعيد
شوشو:منا كده كده كنت هقولك ع الي هيحصل ف كسلت الصراحه
انا:هتروحي لها امتي
شوشو:مش عارفه ممكن اخلص شغل واعدي عليها
انا: طب م تخليها هيا الي تجيلك هنا وخلاص مش لازم تروحي لها
شوشو:وانت مالك انت تيجي ولا اروح لها
انا:منا هقعد اتفرج ضحكت
شوشو:اتلم يقليل الادب عاوز تتفرج علي ايه
انا:ع الي هتعمليه ل اماني
شوشو:منت عارف انا هعمل ايه
انا:عارف بس اتفرج اشوفك بتعرفي تعملي ولا لا
شوشو:هبقي اجرب عليك عشان تشوف بعرف ولا لا وضحكنا
انا:لا لا مش عاوز خلاص
شوشو:متجرب ياخي
انا:لا خلاص شكرا
شوشو:قليل الادب عاوز تتفرج ع خالتك
انا:عشان يبقي شوشو واختها
شوشو:اتلم يامعفن
انا:بكلمك جد م تخليها تيجي هنا نفسي اشوفك وانتي بتعملي لها وبدأت اقرب منها واحسسس علي فخادها
شوشو:وانا لو جبتها هنا هتقف تتفرج ازاي لا طبعا عاوز تفضحنا
انا:هنتصرف وافقي انتي بس وهاتيها هنا واحنا نشوف حل وايدي بتلعب ف فخدها رايح جي
شوشو:لا مش هجيبها مش ناقصه فضايح خلي الطابق مستور
انا:متخافيش مش هتشوفني ولا هتحس بيا وهنتفق انا وانتي ازاي اشوفها
شوشو:لا بردو مش موافقه
انا:قربت منها وبدأت ابوس ف شفايفها واقولها وحياتي عندك يشوشو وهيا مغمضه ورجعت راسها لورا وانا ابوسها وبعدين اقولها ها قلتي اي وهيا مبتردش خالص لحد م قرصتها ف فردة بزها
شوشو:ااااه يحيوان براحه وجعتني
انا:منتي سرحتي ومبترديش عليا
شوشو:عاوز ايه ؟
انا:خلي اماني يجي تعمليلها حلاوة هنا
شوشو:وبعدين يعني
انا:هتفرج انا بقي وانتي بتعملي لها
شوشو:لا بتحلم انسي
انا:طب قوليلي بس هيا مجتش تعمليلها هنا قبل كده ؟
شوشو:لا جت كتير
انا:طب كويس اهو يعني مش هتعترض
شوشو:لا بردو
انا:طب كنتوا بتقعدوا فين وانتوا بتعملوا ؟
شوشو:ف الاوضه بتاعتي او بتاعتك
انا:طيب نفكر الاول لو جت انا اقدر اشوفها ازاي ولو نفع كلميها تيجي
شوشو:كانت رايحه من تحسيسي وتقفيشي لبزازاها من فوق الهدوم اووووف انت زنان ومش هتسكت الا اما تودينا ف داهية وتفضحنا
انا:مفيش فضايح ولا حاجه قومي نشوف كده ازاي اقدر اشوفكم
شوشو:هتعمل ايه ؟
انا:ولا حاجه هنبص ف الاوضتين ونشوف انهي مكان ينفع اشوفكم فيه من غير م تاخد بالها
شوشو:لا طبعا ف كلا الحالتين هتاخد بالها انت عبيط
انا:بس قومي مش هنخسر حاجه
شوشو:اوووف زنان وقاكظت ماشيه معايا دخلنا اوضتها
انا:بتقعدوا فين ف الاوضه
شوشو:زي م انا قعدت وانت عملتلي او ع الارض
انا:وقعدت الف ف الاوضه عشان اشوف مكان اقدر اشوفهم فيه ويكون متداري ملقتش
شوشو:مش قلت لك
انا:طب تعالي نروح الاوضه التانية
شوشو:تعالي ومشينا لحد الاوضه التانيه طبعا كانت اوسع عشان مفيش ***** وسريرين فاضيين ودولاب وتسريحة وبلكونة
انا:هتقعدوا فين لو عملتوا هنا ؟
شوشو:يممكن ع الارض ف الحته الفاضيه بين السريرين او هنا ع السرير
انا:طبعا فكرة اني ادخل الدولاب صعبه لان كده اي حركة هتفضح ف قلتلها تعالي وفتحت شباك الاوضة الي بيطل ع البلكونه
شوشو:هتعمل ايه ؟
انا:ثواني بس وطلعنا البلكونة ، اول م طلعنا رحت عامل ستاير البلكونة عشان محدش يشوفنا واحنا ف البلكونة وهيا كانت بلبس البيت بردو
قلت لها لو سبنا الشباك مفتوح او عملنا فاتحه فيه وقفلتي البلكونة عليا من جوة هيا عمرها م هتحس بحاجة وانا كده كده الستاير مغطياني بره
شوشو:انت اتجننت عايزنا نفتح الشباك وانا بنتف لها انت عبيط
انا:لا طبعا هنخليه مقفول بس ممكن نعمل فاتحه ف الشيش تكون كاشفه الاوضه او الجزء الي هتقعدوا فيه
شوشو:لا طبعا انا بقول تشيل الفكرة دي من دماغك خالص احسن
انا:استني بس ، ادخلي انتي جوة كده واقعدي م كان هتعملوا سواء ع الارض او ع السرير
شوشو:وبعدين
انا:ادخلي بس وانا هقولك ؟
شوشو:طيب ودخلت الاوضه وانا واقف ورا الشباك بحاول اشوف مش عارف
انا:تعالي يشوشو كده
شوشو:جت لي وقالت ها
انا:قلت لها احنا نفتح فاتحه ف الشيش مجرد م احط عيني عليه بس اقدر اشوف ومش هيكون كبير
شوشو:قالت صعب وهنكسره كده ومعرفش ايه
انا:هنحاول عرفنا عرفنا معرفناش خلاص هنحاول بس
شوشو:اما نشوف اخرتها معاك
انا:دخلت المطبخ وجبت مفكات وحاولت اخرم ف الشيش اخد مني وقت طويل بس خرمت حته ف الشيش من الجنب مكنتش كبيره اوي وناديت عليها تعالي كده
شوشو:جت شافت الفتحه قالت ينيلك انت هببت ايه ؟
انا:اي رأيك مش باينه خالص اهي
شوشو:طب استني ادخل كده وشوف هتشوف ولا اي ودخلت الاوضه وقعدت ع الارض
انا:كنت شايف جزء بسيط من قعدتها ف قلت لها روحي كده ع السرير
شوشو:حاضر راحت ع السرير كان ظاهر شوية بس
انا:روحي ع السرير التاني بحيث يبقي ف وش الشباك
شوشو:راحت ع السرير ف ظهر السرير كلها
انا:كويس اوي هوسع الفتحه سنه بسيطة ويبقي كده تقعدوا ع السرير
شوشو:بصت ف الفاتحه ف لقت السرير ظاهر قدامها قعدت تضحك وقالت انا مش عارفه بسمع كلامك ازاي تعمل ده تخيل بساعدك تشوف اختي عريانه ايه الجنان ده
انا:اووووف انتي بتغاري ولا اي يشوشو وحطيت ايدي ع طيزها
شوشو:اتلم يحيوان احنا ف البلكونه
انا:الستاير مش ظاهرة حاجه
شوشو:استني ندخل جوة ودخلت
انا:وسعت الفاتحه سيكا ودخلت لها
شوشو:خلصت
انا:ايوة خلصت كلمي اماني بقي قولي لها تعالي هنا قبل م تنام يلا
شوشو:مسكت الموبايل وكلمت اماني وفتحت الاسبيكر طبعا زي المرة الي فاتت
اماني فتحت وقالت الوو
شوشو : صحيتك يحببتي
اماني لا يحبيبتي صاحيه
شوشو : بقولك ايه م تيجي انتي الصبح وخلاص
اماني : خير في حاجه ولا اي ؟
شوشو : لا يقلبي مفيش بس الدورة عندي وانتي عارفه بتتعبني ف ممكن مقدرش انزل الشغل بكرة
اماني : مصطفي بينزل امتي ؟
شوشو: هوزعه انا الصبح واكلمك
اماني :خلاص يقلبي هجيلك الصبح وقفلوا مع بعض
انا زبي بقي زي الحديد من الموقف والتخيل الي هشوفه الصبح
شوشو: ارتحت كده
انا:لسه هرتاح اما اشوفكم ههههه
شوشو:خد بالك بقي ومتعملش حركة كده ولا كده ومتنساش شبشبك ف الصالة خده معاك وموبايل تعمله صامت عشان ميرنش وانا هقولها اني وزعتك تجيب حاجه او نزلت لاصحابك
انا:اشطا يقلبي
شوشو:يلا قوم نتخمد بقي
انا:م لسة بدري
شوشو:اخلص يلا قوم نام حسيتها متدايقه كده
انا:مالك يشوشو زعلانه ليه ؟
شوشو: مش زعلانه
انا:لا زعلانه
شوشو:مفيش خلاص
انا:لو مش عايزة خلاص انا مش عاوزك تكوني زعلانه
شوشو:وانت هتستفاد ايه م الي هيحصل بكرة
انا:عاوز اشوف احساسكم وانتوا بتعملوا كده
شوشو:انا هعملها مش هعمل انا
انا:عارف عاوز اشوف احساسك انتي وخالتي ايه
شوشو:طيب ووججت وشها الناحية ونامت
انا:قربت منها وحضنتها من ورا
شوشو:اتهد ونام
انا:هناام هو انا عملت حاجه ولزقت فيها اوي وزبي بقي بين رجليها ناحية كسها
شوشو:لم نفسك ونام
انا:طب متزقيش هنام اهو
شوشو:اتخمد
انا:ت ع خ
شوشو:ردت عليا ونامت
صحينا الصبح ع 9 كده قمنا فطرنا ودخلت اخدت دش وانا رحت ليفت ضهرها وطبعا مبطلتش تقفيش فيها وخلصنا ولبست وكلمت اماني قالت لها مصطفي نزل وقدامة ساعتين لحد م ييجي مستنياكي وقفلت معاها
انا لميت حاجتي ودخلت البلكونة واستنيت خالتي جت قعدوا شوية ف الصالة وبعدين اماني قالت لها هنقعد فين
شوشو: خليكي ف الاوضه التانية تراوة عن دي وعشان الحلاوة متسيحش بسرعه انا زبي راح شادد م الكلام
اماني دخلت الاوضه وشغلت النور وحطت الحاجه الي ف ايديها ع السرير وبتبص ف المراية شايف نصها بس وراحت داخلة بين السريرين وبدأت تقلع هدوما
كانت فكت الطرحة بره راحت رافعه العباية الي لبساها انا كنت ولعت اكتر
عمري م تخيلت اشوف حد من قرايبي بطريقة وحشة وافكر فيهم بالطريقة دي دلوقتي بقيت بنام مع خالتي وبشوف اختها وهيا بتقلع هدومها
المهم قلت العباية كان تحتها تيشرت نص كم بامبي وبنطلون اسود والتيشرت جوه البنطلون وطيزها ليا اوووف اول مرة اشوف خالتي اماني كده باللبس ده وجسمها فتااك الصراحه
عندها تقريبا 41 سنه وعندها بنتين وولد اكبرهم ف 1 جامعه والبنتين واحده ف 1 ث وواحده 2ث والجسم كيرفي امكانيات ف كل حاجه صدر وفخاد وطياز حاجة كده مدملكة ف نفسها
خرجت بره شوية ودخلت هيا وشيماء قالت لها شو\غلي المروحه وشغلت المروحه وكانت كلها عرق وراحت تقعد ع الارض
شيماء قالت لها خلينا ع الرسرير عشان ضهري تاعبني م الدورة وقاموا قعدوا ع السرير شيماء فتحت الكيس وبدأت تجهز الحلاوة وخالتي قاعده ع السرير وفاتحين موضوع بيتكلموا فيه
وشيماء قالت لها يلا راحت خالتي رافعه التيشرت الي لبساه واحااااااااااااا
جسم ابيض اوووووي وصدر ملبن طررريييي اوووي عليه سنتيانه نبيتي شاده اوي ع صدرها وتحت باطها شعر اوووووووووف
انا مكنتش بحب الحجات دي خالص والشعر بقرف منه بس بقيت اما بشوفه عليهم بهيج اكتر من يوم شيماء
الموقف خلي زبي يقف اوووووي وبقي ناااار ودماغي وقفت معااااه ازاااي بيقعدوا ملط قدام بعض كده ومبيهيجوش ع بعض اووووف
المهم شيماء قالت لها نبدأ ب ايه قالت لها دراعي الاول وبدأت تعمل دراعها وشكل صدرها بيتهز مع الحركة نااار اوووي
وشيماء خلصت ايديها وراحت خالتي رافعه دراعها وشيماء دخلت ع باطها اوووف ع الهيجان وبدأت تتوجع
وشيماء تقولها سايبه نفسك معفنه كده ليه
اماني: هعمل لمين يعني
شيماء : لنفسك بدل م كل مره تسيبيه يعشش كده وتتوجعي نه
اماني : ياختي مبقاش ليا نفس لحاجه وشيماء تشد واماني اهه بالراحه يبت وانا زبي كان بينقط م الهيجان الي وصلت له
قعدوا بتاع نص ساعه ف شعر باطها وبعد م خلصت جابت لها المراية تشوف نفسها اوووف حاجه ناار ومكان الحلاوة احمر ددمم وباطها بقي احمر اوووي
قامت اماني وراحت قالعه البنطلون اخخخخخخخخخخخخخخخ احححححححح
لابسه كلوت بيج وشفايف كسها باين انهم تخان وفي شعر طالع م الكلوت كسم الهيجان الي وصلت له وقتها عاوز اخرج انط عليهم الااتنين
شيماء قالت لها حطيتي المخدر قالت لها اه اما كلمتيني قمت حطيت وبدأت تنتف شعر رجليها وهيا بتتوجع خلصت رجل ودخلت ع التانية وانا ف قمة هيجاني لحد م خلصت الرجلين شيماء قالت لها اتشربي شوية انا ضهري وجعني
وقعدوا يتكلموا واماني ف وشي سانده ضهرها ع الحيطة ومربعه رجليها ولابسة كلوت وسنتيانه بس ع الجسم الابيض الي بقي احمر م الحلاوة بقي يجنن
وشيماء لابسه قميص بيتي عامل زي الكت كده بس مش كت وواصل تحت ركبتها سيكا وتحته كلوت بس م لابسة سنتيانه
وانا شايفهم الاتنين قدامي وشيماء فين وفين الاقيها بتبص ناحية الشباك وهما بيتكلموا عادي وانا كل م بفتكر انها شيفاني بتفرج عليها و ع لحم اخواتها بولع اكتر
قامت شيماء قايله لها يلا قبل م الواد مصطفي ييجي احنا طولنا معرفش انك سايبه نفسك تعفني كده
وراحت اماني رافعه رجليها وقالعه الكلوووت
انا نطرت م الموقف وزبي نطر طبعا كنت مطلعه م البنطلون
وشفت كس اول مر اشوفه ف حياتي مش زي بتاع شيماء لا كان مقلبظوتخين وشفايفه تخينه وفيه جلد اكبر من شيماء وراحت فاتحه رجليها وشيماء نزلت تفرد ع كسها وتشد وانا بهيج واولع وصوتتها بدأ يطلع ايي براحه يشوشو
وشوشو ترد عليها براحه كتر من كده اعمل ايه وتشد وهيا تتوجع اووف اييي
وفضلوا علي كده بتاع تلت ساعه لحد م بدأ يظهر كس اماني من غير شعر طبعا كان احمر وفي غمقان سيكا وراحت نايمة ع ضهرها وفاتحة رجليها اكتر شيماء بتعملها الشفايف والحته الي تحت كسها وقبل طيزها كسم الحلاوة والهيجان
واماني تصوت من ايدها ومره واحده راحت قايله لها وسعي ادخل الحمام اجيلك
شيماء: ياختي اقعدي خلينا نخلص هيا اول مره يعني انا مفهمتش اي قصدها وقتها وكملت عمايل راحت اماني مصوته ومنزله مياه زي الحمام ومغرقه شيماء والسرير انا وقتها كنت نزلت للمرة التالته وانا بتفرج بس
شيماء: يخربيتك غرقتيني ، مش نقطتين كل مره
اماني: سوري يقلب اختك غصب عني محستش منتي عارفه اني بنزل كتير
شيماء :ولا يهمك يقلب اختك خلاص خلصنا اهو وقومي اتشطفي
كملت تنضيف فيها وراحت اماني واخده وضع ابن متناكة ع ركبها وبقت طيزها وكسها كلهم ف وشي اححاااا
وشيماء عملت الخط الي داخل ع طيزها واول طيزها من اخر ضهرها موقف ابن متناكة كله هيجان ومتعه وهما ذات نفسهم هيجانين والدليل ع كده الي نزل من اماني ولاقيت حاجه صغيرة طالعه من كسها زي حباية كده عرفت بعد كده من شيماء انه اسمه الزنبور
المهم خلصوا وقعدوا شوية وشيماء قالت لها قومي يلا اتشطفي قامت اماني لابسه السنتيانه بس وطيزها بتترج يمين وشمال بجسمها الابيض الناعم كنت هموت واشوف صدرها
قامت دخلت الحمام رحت باعت لشيماء ع الواتس مش قادر يشوشو هموت
شيماء بعد شوية : اتلم يلا مش عاوزه فضايح
انا:هي راحت فين
شوشو:بتستحمي
انا:اووووف الباب مقفول
شوشو:باب ايه ؟
انا:الحمام
شوشو:ااه مقفول
انا:طب انا هخرج ع اساس اني لسه جي من بره
شوشو:لا اوعي هيا كلها شوية وهتمشي
انا:هطلع مش هعمل حاجه وانتي افتحي باب الشقه بالراحه وانا هضرب الجرس ع اساس اني جي من بره وخلاص وهيا كده كده ف الحمام
شوشو:مكنتش موافقه لحد م ااقنعتها وطلعت لاقيت هدوم اماني ع السرير وقعدت اشم ف عرقها وف كلوتها ومكان المياه الي نزلت منها ع السرير وزبري قدامي ع اخره
وطلعت ضربت الجرس وشيماء قالت حاضر جاية وقالت مين قلت لها مصطفي قالت ثواني ع اساس انها هتدخل تلبس حاجه قال يعني مبشوفهاش كده
وراحت ع الحمام قالت لاماني مصطفي جه وبيضرب الجرس خدي بالك وانتي طالعه
قالت لها طب افتحيله وهاتيلي الغيار بتاعي من جوه
كانت هيا فتحت لي طبعا وراحت جابت لها الكلوت والتيشرت والبنطلون وادتهم ليها بقولها مين الي هنا قالت خالتك اماني جوه ف الحمام
قلت لها ماشي واستنيتها طلعت كانت لبست الهدوم بتاعتها وعليهم اسدال من بتاع شوشو بس كان ماسك عند صدرها وطيزها لانها اعرض من شوشو بكتير م المنطقتين دول
وسلمت عليا وباستني وقعدنا نتكلم وانا هموت م الهيجان الي قدامي دي كانت من شوية ملط بتنتف كسها اوووف
قعدت ارخم عليها واقولها اي الحلاوة دي يخالتو انتي بتيجي عند اماني بتحلوي ولا ايه
قالت ايه يواد مالك
انا:اول مره اشوف وشك محمر ومنور كده
شوشو:ههههه اصل شوشو دي الحته السكرة ف الي بييجي عندها بينور وقعدت تضحك مبحبش اتكلم عن نفسي كتير
وقعدنا نضحك
شوية واماني قالت لها همشي انا يشوشو عشان العيال زمانهم رجعوا م المدرسة وعايزين يتغدوا
شيماء: طب اقعدي نتغدي سوا وبعدين روحي غديهم
اماني: انتي عايزة اسامه يفضحني ويقولي اتغديتي من غيري
شيماء : هههههه لا خلاص كله الا زعل سمسم زي م خالتي اماني بتدلعه
ودخلت لبست هدومها وسلمت عليا وقالت لي ابقي عدي ع خالتك شوية يواد سيبك من شوشو ومشيت
هيا مشيت من هنا وقفلنا الباب قبل م تطلع م البوابه كنت فوق شيماء بوس ومص وتحسيس وتقفيش وهيا مبقتش قادرة تقف وحطيت ايدي ع كسها لاقيته كله غرقان مياه
وقعدت احسس عليه من فوق الكلوت وهيا توقولي لا حوش ايدك اااه بيوجعني اووي من غير م تلمسسه اييييي
ودخلنا الاوضه الي كانوا فيها وع نفس السرير قلعتها القميص ونزلت فوقها مص ف شفايفها وبرضع ف بزازها وحلاتها الي كانوا واقفين ع اخرهم بقلها ايه دول قالت اوووف بيوجعوني من زمان مقدرتش البس السنتيانه عليهم
وقعدت اقولها اماني طلعت مكنه وانا معرفش الهدوم بتخبي كتير فعلا وهيا كل الي عليها اههه اااه
وانا اقولها كنت هموت وادخل عليكم وهيا قالت مدخلتش ليه
قلت لها اوووف كنتي هتخليني اعمل لايه
شيماء: اوووف تنام عليا
انا:قدام اختك ؟
شوشو:وتنام عليها هيا كماان
انا:ااااه اووووف
شوشو:عجبتك ؟
انا:ايه دي ؟
شوشو:خالتك اماني ؟
انا:اوووووف جامده اووي يشوشو يبخت اسامه بيها
شوشو:انا ولا هيا ؟
انا:انتي حاجه تانيه يشوشو بس اماني تخينه عنك وانتي عارفه بحب الرفيعين اكتر طبعا بكسب ثقتها عشان متغيرش منها وتقفش
شوشو:كنت بتفكر ف ايه وانت بتتفرج
انا: كنت عاوز ادخل اشاركك
شوشو:عاوز تلعب ف كس خالتك
انا:اووووف بتقولي ايه ؟
شوشو:كنت عاوز تلعب ف كس اختي قددامي
انا:ااااااااه اوووووووف يشوشو
شوشو:هجت عليا ولا عليها
انا:عليكم انتم الاتنين اوووي حتي ريحتها ف السرير اووووف
شوشو:شفتها وهي بتنزل
انا:اه نزلت اكتر منك يوم م عملت لك
شوشو:ااااه هيا دايما بتنزل كتير وانا بعملها
انا:اوف لييه بقي
شوشو:عشان جوزها مبيلمسهاش كتير فوقت م المسها بتنزل
انا:انتي بس يعني ؟
شوشو:مهو انا بس الي بنتف لها مش حد تاني فانا اكتر واحده بلمسها وعارففه انها بتتعب ع طول وتنزل
انا:يبختك يشوشو بتلمسي كس اختك
شوشو:اااه اح ماله كس اختي
انا:تخين اوي ومليان وفيه حباية كده
شوشو:حباية ايه ؟
انا:معرفش كانت فووق كده
شوشو:راحت منزله الاندر بتاعها وكان جواه فزطة بس نضيفه وفتحت كسها ب ايدها وشاورت ع حاجه ف سقف كسها وقالت زي دي ؟
انا:اووووووووف اااه زيها
شوشو:ده زنبور خالتك بيبقي عامل زي الحمامة بتاعتككم كده
انا:اووووووف اول مرة اخد بالي منه عندك
شوشو: كس خالتك اماني ولا كسي وهما بشعرتهم
انا:احاااااااا كسك انتي يشوشو نااار وحطيت ايدي عليه
شوشو:اااااه شيل ايدك بسرعه ااااه
انا:شيلت ايدي ونمت عليها حاضنها واندمجنا ف بوسة بتاع ربع ساعه وقعدت ارضع ف صدرها واعض ف الحلمة والعب ف طيزها بصباعي وهي تصوت وتشخر لحد م نزلت بدأت تهدي
شوشو:تعبت اوووي النهاارده
انا:هو احنا لسه عملنا حاجه
شوشو:لا كفاية صدقني مش قادرة جواااه نااار استني يومين وناخد راحتنا
انا:حاضر يقلبي نستني عشان خاطرك وقمنا دخلنا الحمام ناخد دش
دخلنا تحت الدش وحضنتها من ضهرها وقعدت ابوس ف رقبتها والعب ف صدرها وانزل ع بطنها وسرتها وشعرتها وكسها والخط الي بين طيزها وكسها لحد م داخت وجابت ونزلت مصت لي زبي شوية ومنزلش كتير لانه كان اتحلب وانا ف البلكونه3 مرات
خلصنا حمام وطلعنا عملنا غدا واتغدينا وقعدنا قدام التلفزيون
وع الساعه 9 بالليل اماني كلمت شيماء ف التليفون
وبكده الجزء ده انتهي ها اي رأيكم ف الجزء الخامس والي حصل
ف الجزء السادس هنعرف اي الي دار بين شيماء واماني ف المكالمة وفي اضافات نار اكتر .. انتظرونا


الجزء السادس 6/3/2022

هاي شباب ازيكم اتأخرت عليكم الجزء ده بس كنت مسافر ومكنتش فاضي اكتب ع مزاج الصراحه بس متقلقوش الجزء ده فيه متعه كبيرة والي جي هيكون اكتر
وقفنا الجزء اللي فات لما خالتي أماني اتصلت علي شيماء واحنا قاعدين
شيماء ردت عليها وبعدين اخدت الموبايل ودخلت تكلمها ف الاوضة انا استغربت اول مرة تعمل كده ف قلت اسيبها براحتها
المهم دخلت الاوضة وقفلت الباب وبعد 10 دقايق طلعت وقعدت عادي ولا اكن في حاجه وانا سبتها بردو معاتبتهاش وقلت هتتكلم متكلمتش
قلت لها أماني عايزة ايه ؟قالت مش عايزة حاجه كانت بتاخد رأييي ف حاجة كده ؟
قلت لها حاجة ايه دي م هي كانت هنا ؟ قلت يمكن في حاجة شيماء محكتش ليا عليها
قالت انت واد زنان
انا:خلاص مش عايز اعرف انا بسأل بس
شوشو:ده انت رخم هقولك هقولك
أنا:براحتك تقولي ولا متقوليش
شوشو: انت هتتقمص
أنا:لا عادي هتقمص ليه
شوشو: يوووه عليك يرخم
أنا:بصيت وابتسمت وخلاص
شوشو: الموضوع وما فيه عمك اسامه تعب ومكملش معاها وهيا قاعده حزينة علي عمرها
أنا: تعب ازاي مش فاهم
شوشو: كان اخد الحباية ووطت له ضغطه وفرهد وقالها مش قادر اخد نفسي ونام
أنا: يعني الليلة ضاعت كده
شوشو: اه وقاعدة تندب علي حظها
أنا: وانتي قلتي لها ايه
شوشو:قعدت اهديها اقولها متزعليش م هو غصب عنه وكده
أنا:هو عادي بتحكو لبعض ولا ايه
شوشو: ايوة عادي هيا بتعمل حاجه مبعملهاش ولا ايه وضحكت
أنا: ضحكت وقلتلها لازم تعرفوا بعض يعني طب خلوني معاكم ف الموضوع طيب
شوشو: اتلم يلا
أنا:حاضر هتلم ، هدتيها شوية ولا لسه زعلانه
شوشو:زمانها بتاخد دش دلوقتي وهديت شوية
أنا:زبي وقف مجرد الكلمة والتخيل وانتي اي الي عرفك
شوشو: هيا قالت هقوم اخد دش عشان اهدي وانام
أنا: ثواني بس تهدي من الزعل ولا حاجه تانيه
شوشو:من الاتنين وضحكت
أنا: بكلمك جد ع فكرة
شوشو: مهو عمك اسامه .... يسامحه مكملش ف لسه تعبانه قلت لها املي البانيو بتاعك واقعدي فيه شوية لحد م تهدي
أنا:زبي شد اكتر وهجت عليها يعيني عليكي يخالتي مش عندك مصطفي زي شوشو كان هداكي
شوشو: اتلم يوسخ دي خالتك
أنا: هو انا قلت حاجه ولا اقدر اقول يعسل انت
شوشو:بحسب
أنا:متحسبيش عشان متتعبيش وضحكنا
شوشو:لاقيتها بتسألني بتقولي غيريتي الملاية مكان التنضيف الي جه عليها مياه
أنا:قلتي لها اي ؟
شوشو: قلت لها ملحقتش الواد مصطفي دخل ولقيته بينادي عليا بيقولي في مياه واقعه ع السرير
أنا:قالت لك ايه ؟
شوشو:قالت يالهوي اخص عليكي يشوشو
شوشو: يبت هو يعني يعرف دي مياة ايه هو شمها وانا قلت له هتلاقي خالتك وقعت كوباية المياه ولا حاجه
بس هو قالي لا ليها ريحه مش مياة دي
اماني: يالهوي ياريتني كنت غيرتها قبل م امشي
شيماء:خلاص يبت الموضوع عدي وغيرتها خلاص
أماني : طيب كويس مش ناقصه فضايح
أنا:اوووف انتي قلتيلها اني شمتها كمان
شوشو: اهه
أنا: اومال لو عرفت اني عارف دي مياة ايه ونازلة منين بقي وضحكت
شوشو: هو ده حاجه دي خالتك خزان مياه
أنا:ازاي ؟
شوشو: من قلة النوم مع عمك اسامه بتخزن بقي ووقت م يييجي الافراج بتنفجر
أنا:مش فاهم بردو
شوشو:يعني انا لما بنام مع عمك احمد كل اسبوع غير اما بنام معاه كل شهر
أنا: ازاي بردو
شوشو:شهوة الست اعلي من الرجالة ومجرد م تتركن شوية الشهوة بتزيد تتخزن عندها واول م تيجي فرصه للعلاقة كل ده بيطلع منها عن طريق المياه الي انت شفتها
أنا: اوووف فهمت يعني خالتي اماني كده ؟
شوشو:اااه اققولك ع سر
أنا:قولي
شوشو: احيانا بتستعمل حجات عشان تريح نفسها
أنا:حجات ايه دي وبتستعملها ازاي مش فاهم
شوشو: شفت الخيار
أنا:زبي شداكتر وفاهم الكلام بس بستعبط ، ماله الخيار ؟
شوشو: في ستات بيشوفوا اي حاجه تدخل جوا مهبلهم بحيث انهم يفضوا شهوتهم احسن م يتجهوا لحجات تانيه حرام
أنا:يعني ايه بردو ؟
شوشو:يعني بتدخل الخيار اكنه زبر ..فهمت؟
أنا:اوووف احا بجد ؟
شوشو: ايوة
أنا: وخالتي اماني كده ؟
شوشو: مش ع طول لما بتكون ع اخرها بس
أنا:هيا معرفاكي حاجه زي دي ازاي
شوشو:يبني دي اختي وهيا الي مربياني ومفيش بينا حاجه بتستخبي
أنا:يعني انتي بتحكيلها بردو كده ؟
شوشو: احيانا واحيانا عشان لو حكيت لها بتعبها وجوزها بعييد عنها
أنا:وهي بتحكيلك بقي بتعمل بالخيار
شوشو:ااااااه
أنا:حسيت ان في حاجه غلط مع شوشو واماني وقلت لها طب مقلتلهاش تعمل كده ليه النهارده ؟
شوشو: ضحكت قالت معندهاش
أنا:قلت لها ايه ده ؟
شوشو: قالت الخيار الي عندها صغير
أنا: احا انتي بتتكلمي جد
شوشو:ايوة بجد صغير هههههههههه
أنا: طب م تبعتي لها الكبير من عندك
شوشو: هيا زمانها اتصرفت مش هتستني ده كله
أنا: يخربيت هيجانك يشوشو اانتي واماني
شوشو:اتلم ياد دي اختي
أنا:شوقتيني لاختك اوي
شوشو: لا بقولك ايه انا حاجه وهي حاجه تانيه
أنا:هو انا بقولك هروح انام معاها انا بهزر معاكي
شوشو:ده اللي ناقص
أنا:ضحكت وقلت لها هي الي هتيجي تنام معانا هههههههههه
شوشو: عشان تموتني انا وانت
أنا: م تيجي نتخيل ككده انها معانا
شوشو:انت مجنون
أنا:نتخيل بس مش هنجيبها يعني وحسيتها بدأت تفكر ف الموضوع
شوشو:لا مش عايزة اتخيل
أنا:قربت منها قلت لها يعني انتي تعبتيها وانتي بتنضفي وف الاخر تسبيها تعبانه كده
شوشو:امممممممم
انا: كان مفروض تريحيها وبوستها من شفايفها وسرحت خالص
شوشو:اريحها ازاي
أنا:مجربتي تريحيها قبل كده خالص يعني
شوشو: اممم لا
أنا:ولا مره
شوشو:لا
أنا:بجد ولا بتكذبي علي صاصا
شوشو:بجد
أنا: ولا ريحتي نفسك قبل كده وبدأت امسك بزها اليمين وابوس ف رقبتها
شوشو: اووووووف كتير
أنا: طب م كنتي تريحي اختك زي م بتريحي نفسك كده
شوشو: امممم اااه
أنا:ايه مالك بتهيجي عليها ولا ايه
شوشو:اوووف فكرتني بأول جوازها
أنا:ماله
شوشو:وانا بنضف لها شعرتها كانت بتمسك ايدي وتحكها جامد ف كسها
أنا:اوووف وبعدين
شوشو:مكنتش اعرف اي ده وبقولها مالك
قالت بكرة تجربي الزبر وتعرفي
انا: اووووف هي قالت لك كده
شوشو:اااه كانت بتقول انا بقيت واحده مفتوحه
أنا: احا وكنتي بتعملي ايه ؟
شوشو:كنت بسيب لها ايدي لحد م تهدي خالص وتنزل ميتها واحيانا لبن زي الرجاله
أنا:احاااااا بجد
شوشو:وحياتك عندي هي الي علمتني اعمل كده لما اكون تعبانه
أنا:اوووووف طب ودلوقتي مبتحكش ايدك
شوشو:لا من زمان معملتش كده
أنا:نزلت ايدي ع كسها من فوق القميص الي لبساه وقعدت ادعك ، كنتي بتعمليلها كده وادعك ف كسها
شوشو:اوووووووف ااااه بالراااحه
أنا:اجيبهالك تريحك ولا اروح اريحها انا
شوشو:اووووووووف لا ريحني انت
أنا: عاوزاني اعمل ايه ؟
شوشو: قوم اركب علي شوشو
أنا:اححححح اركب اعمل ايه ؟
شوشو:نيكهااا ف كسها
أنا:خخخخ احا ودلت صباعي ف كسهاا
هنجيب اماني معانا نريحها
شوشو:اااه بالراحه كسي
أنا:ااه ايه اجيبها
شوشو:اوووف لا
أنا: زمان كسها بياكلها يشوشو منتي عارفه اختك
شوشو:احااا سيبك من كسها خليك ف كسي
أنا:انتي وهيا يشوشو كسكم جامد اوووي وطيزك انتي وهيا اووووووف ورفعت القميص لحد سرتها وبدات احسس ع طيازها
شوشو:اممممم اححححححححح
أنا:هجيب ماني احسس علي طيازها كده
شوشو:اووووووف سيب طيزها وخليك ف طيزي
أنا:عجباني يشوشو
شوشو:ايه دي
أنا:طيازكم انتم الاتنين بس انتي احلي عشان طيزك صغيرة عن اماني ودخلت صباحي ع فتحة طيزها ولمست الخرم راحت شخره
شوشو: خخخخخخخ احااااا
أنا:ايي مالك يشوشو
شوشو:طيزي يلا بالراحه يخربيت امك
أنا: اي رأيك نجيب اماني معانا ، طبعا وقت النيك هيا بتبقي ف حالة تانيه وسهل تعمل اي حاجه ف قلت اضغط عليها شوية واشوف هتقول ايه
شوشو:لا هجيبها ازاي هتفضحنا
أنا:نخطط لها زي الحلاوة كده
شوشو:امممم انت اتجننت رسمي
أنا: جربي بس
شوشو:لا طبعا هروح اقولها مصطفي بينيكني تعالي اتناكي معايا
أنا: نحاول نشوف لها حل يشوشو
شوشو:لا وشيل الموضووع من دماغك
أنا: نيمتها ونمت فوقها وطلعت زبي ولمست كسها
شوشو:اممممم اااه
أنا:تخيلي اني بنيكك دلوقتي واماني دخلت علينا
شوشو: هتدبحني انا وانت
أنا:لا هتدخل معانا م هيا تعبانه اكتر منك
شوشو:اوووف بس مش مجنونه زيي كده
أنا:صدقيني هتطلع اجن منك بس جربي ورحت مدخل زبي ف كسها
شوشو: ااااه بالراجه ااااه
أنا: ها هتجربي ؟
شوشو: لا مش عارفه
أنا: طب هقولك ع حل ؟
شوشو:قووول
أنا:م تجبيها هنا وحاولي تفاتحيها ف الخيار ولا ايام زمان لما كانت بتحك ايدك ف كسها وشوفي اخرها ايه لو لقتيها تعبانه خليها تريح نفسها او جربي ريحيها
شوشو: وبعدين
أنا:لو وصلنا لكده يبقي كده مشينا نص السكة
شوشو:مش هقدر
أنا:جربي بس وانا بنيك وهيا بدظات تزووم اكتر امممم اههه
شوشو: اااه اممممم طب ول وصلنا لكده نعمل ايه
أنا: اخليكم مندمجين وادخل اكني جي من بره واشوفكم وبعدين انتي تتخضي اكني معرفش حاجه طبعا وانا ازعل واطلع وانتي تحاولي تكلميني تفهميني انها تعبانه وجوزها بعيد عنها وانتي بترحيها وكده
وتقولي لها انا قلت له كذا وهو تفهم المضوع
شوشو:انت مجنون يلا ، انت بتسمع هندي كتير ولا ايه ؟
أنا:هههههههههه صدقيني لو اماني تعبانه مش هنتعب كتير وهنوصلها بسهولة وبردو مش هتعرف باللي بيننا قبل كده اكننا بنبداأ صفحة جديدة سوا
شوشو:مش عارفه هعمل ازاي كده بس نجرب ,,,, يستر ومنروحش ف داهية
أنا: لا تقلقي ، اضربي ع الحديد وهو سخن وهاتيها بكره وانا مش هنا واما تيجي بقي انتي تعملي الي قلنا عليه ولو اوك ابعتيلي ع الواتس وانا هاجي ع البيت
شوشو:اشمعنا بكرة ؟
أنا:عشان كلها يومين وجوزك جي وهي كده كده تعبانه
شوشو:بتخطط وتنفذ كمان
أنا:ههههههه بردو الي عايز اريحكم
شوشو:اصيل من يومك يصاصا وضحكنا
أنا:ماليش بركة الا بيكم وبكساسكم يشوشو وضحكنا
شوشو:هههه يقليل الادب سيب كساس خالاتك ف حالهم
أنا:منا سايبهم اهو هو انا عملت حاجه
شوشو:ومال ايه الي ف كسي ده
أنا:هههه ده زبي يشوشو ورحت رازعه راحت مصوته ااااه يحيوان كسسسي اووووف
شوشو:ااااااه اووووف بالراااحه ايييييي كسسسسسي
أنا:شغال نيك ورزع ووطيت ع صدرها خدته ف بوقي والحلمة كانت ع اخخرها
شوشو:ايييي بزي ااااه
أنا:برضه ف بزازها اممممم واعضعض ف الحلمات وهيا كل الي عليها ااااه اححححح اوووووف اييييييي
لحد م نزلت جواها وهيا نزلت ونمت جمبها عريان مقمناش من مكاننا ونمنا عريانين صحيت قبلها لاقيتها جمبي عريانه
زبي وقت رحت قايم بايسها ف شفايفها ونازل ع بزازها بوس ولحس ومص بدأت تصحي وتفوق لاقتني ماسك حلمة بزازها ف بوقي والايد التاني بتفعص ف البز التاني
شوشو:دي صباح الخير بتاعتك
أنا:احلي صباح ده ولا ايه يشوشو
شوشو:ده صباح النيك مش الخير
أنا:هههههههه هو في احلي من كده ع الصبح ورحت نايم فوقها وحاكك زبي ف كسها لحد م راحت مسكاه ومدخلاه ف كسها ورزعتها واحد ع الصبح وجبت جواها وقمنا اخدنا دش اديتها واحد ف الحمام مع التقفيش والبعبصه ف طيزها والضرب عليها
خلصنا طلعنا فطرنا ولبست نزلت راحت شغلها قلت لها متنسيش الحوار الي اتفقنا عليه قالت لا انا لاغيت الفكرة دي اصلا
قلت لها لي قالت وقت النيك حاجه متاخدش ع كلامي
قلت لها هنجرب بس نفع نفع منفعش خلاص
قالت ماشي هشوف وباستني ونزلت الساعه 12 ونص لاقيتها بترن عليا بتقولي انزل عشان خالتك هتيجي معايا
قلت لها هتيجي ليه ؟
شوشو:قلت لها عاوزاكي شوية الواد مصطفي مش هنا تعالي اقعدي شوية معايا
أنا:طيب كويس خليني معاكي ع الواتس بقي لو حصل حاجه لاغيني
شوشو:ماشي بس انجز نفسك عشان نص ساعه وجايين
أنا:خلاص هلبس الكوتشي وانزل ع طول
قمت لبست ونزلت رحت البيت هناك قعدت مع امي واختي شوية وامي هزأتني طبعا لانها مبقتش تشوفني بس متطمنه اني مع شيماء ودي حاجه كويسه
المهم قعدت ساعه اتنين لاقيت شيماء بعتالي نص ساعه وتعالي فرحت وزي وقف م الهيجان والفرحه
قمت دخلت الحمام غسلته بمياه باردة عشان يهدي شية ونزلت رايح لبيت شوشو
بعتلها واتس انا طالع مردتش قلت يبقي مش فاضيه شوية وطلعت فتحت ودخلت ع طول يشوشو يشوشو انتي جيتيي طبعا سمعت الصوت بتاعهم كانوا ف قمة هيجانهم
اول م صوتي قرب م الاوضة سمعت شيماء بتقول متدخلش متدخلش كنت انا خلاص بقيت قصاد الاوضه لاقيت اماني نايمة ع السرير وشيماء ماسكة خياره وبتدخلها ف كسها
وقاموا يجروا يتداروا انا طبعا اتصدمت وسبتهم ومشيت رحت الاوضه بتاعتي ورزعت الباب عدي بتاع ربع ساعه محدش عبرني لاقيت شيماء داخلة تخبط قلت لها مش عايز اشوف حد انا بلم هدومي وماشي
شيماء فتحت الباب وبتبص لي وبتضحك وبتقولي خالتك هارية نفسها م العياط
وعماله اهدي فيها مش راضية فقلت لها هروح اتكلم معاه وافهمه هو كبير وفاعم بدل م يقول لامه ويفضحنا
وجت تكلمني بقي شوية وطلعت معاها رحت لاقيتها ف الاوضة لابسه هدومها وشيماء قالت لها مصطفي جي يعتذرلك انه دخل من غير م يخبط
قالت احنا الي مكنش ينفع نعمل كده وسامحني يابني غصب عني بس اوعي تقول لامك حاجه
قلت لها متقلقيش يخالتي شوشو فهمتني وانا اسف وكده ورحت بوست راسها وقلت لها انا هنزل دلوقتي ومش هاجي غير بالليل خليكم براحتكم بقي
اماني: لا يحبيبي انت فاهم غلط خليك انا ماشية اصلا
انا : لا هزعل بجد ومش هسامح نفسي انا فهمت شوشو وفهمت ان ده صح ليكم ف خليكي براحتك يخالتو
اماني: وشها احمر مش عارفه اقولك ايه
انا : ولا حاجه يخالتو وسبتها وطلعت بره وشيماء ورايا
شوشو: يخربيت دماغك
أنا:اضربي بقي ع الحديد وهو سخن
شوشو:ازااي
أنا:هاتي سيرتي بطريقتك لحد م توصلي لاخرها
شوشو:انت مش سهل
أنا:سهل ولا صعب ههههه
شوشو:لا رخامه وخبطتي ف كتفي ومشيت
أنا:لاغيني واتس بقي
قفلت الباب ورايا ودخلت ل اماني يكملوا الي بيعملوه
نزلت قابلت اصحابي قعدنا نلعب بلايستيشن شوية وبعدين لاقيت شوشو بترن عليا كان عدي بتاع ساعه ونص مش كتير رديت عليها
شوشو:انت فين ؟
انا : عند ... صاحبي بنلعب بلايستيشن
شوشو: تمام متتأخرش
انا: خالتي مشيت ؟
شوشو: اه نزلت من شوية
انا : تمام مش هتأخر شوية وجي
قفلت معاها ولعبت مماتشين كمان ومشيت
وصلت البيت فتحت ودخلت ناديت علي شوشو لاقيتها ف الحمام فتحت ودخلت لاقيتها بتاخد دش
انا : من غيري
شوشو: خليك لحد م اخلص وجيالك وبتتكلم بحده كده
انا : اي مالك ؟
شوشو : قلت لك استني اما اخلص واجيلك
انا : حاضر وطلعت وقفلت الاب ورايا وطلعت الصالة قاعد مبضون
عدي بتاع 5 دقايق ولاقيتها طالعه لابسة البورنس ولفه شعرها بالفوطة ودحلت ع اوضتها
استنيتها لحد م خرجت وجت الصالة وقعدت ووشها مقلوب
انا :مالك مبوزة كده لي اي الي حصل ؟
شوشو : ياريتني م سمعت كلامك وبدأت تعيط
انا :خير في ايه حصل ايه ؟
شوشو : انا عمري م شفت اماني مكسورة كده بالطريقه دي وانا الي اعمل فيها كده بعلمي
انا : ايه الي حصل ؟ واماني مالها ؟
بصت لي ومسحت عنيها وبدأت تحكي
قلت لها لا احكيلي م الاول خالص من اول م رحتي عندها ورجعتوا سوا
شوشو : طيب وبدأت تحكي
شوشو : كلمتها وانا خارجه م الشغل قلت لها استنيني ع اول الشارع انا جايه اهو وقامت لبست ونزلت وقابلتها وجينا سوا
جينا دخلنا قالت مصطفي فين ؟قلت لها خرج لاصحابه تقريبا وقلعت هدومي وفضلت بالهدوم الي تحت ودخلت الحمام وخرجت لاقيت خالتك قاعده بعباية نص كم ف الصالة
قعدنا نتكلم ونحكي وبسألها ع الي حصل مع عمك اسامه قعدت تحكي حصل ايه زي م قلت لك كده
وبعدين سألتها وارتحتي لما قعدتي ف البانيو وبضحك قالت لها ولا الهوا فضل ينقح عليا بتاع ساعه لحد م فركت فيه
شوشو: هههه رجعتي لايام زمان
اماني : اعمل ايه حظي ونصيبي راجلي بقي يفرهد بالحباية م بالك من غيرها
شوشو: معلش يحبيبتي انتي عارفه تعب جوزك واعراضه والمفروض مياخدش الحجات دي
ااماني : مهو مبناخدش من الحجات دي غير وطيان الضغط والتعب يلا هنقول ايه
شوشو: قوليلي عملتي ايه بقي ههههه
اماني : بس يبت اتلمي سيبيني ف خيبتي
شوشو: لا هتقولي احكي احكي
اماني : عملت زي م قلتيلي مليت البانيو مياه ودخلت قعدت فيه انه يهدي مفيش فايده خلصت ولبست وطلعت دخلت انام بقيت افرك مش عارفه انام من الاكلان
دخلت الحمام تاني وفركت فيه شوية لحد م ارتحت
شوشو: يخيبك يعني ريحتي نفسك ف الحمام
اماني: اعمل ايه اهو احسن من مفيش
شوشو : فاكرة يبت ايام زمان كنتي بتعملي ايه
اماني: ههههه ودي تتنسي ايام مراهقة حلوة
شوشو: منتي عايشاها اهو ياختي حتي اسألي ده واحت حاطه ايدها بين رجليها
اماني : ههههههههه اتلمي يبت هو احمد مش شايف شغله ولا ايه
شوشو: عشان متزعلهاش قالت لها لحال من بعضه ياختي
اماني : يادي النيلة ايه الحظ الهباب ده
شوشو: هباب بس اهو ع الاقل انتي ريحتي نفسك انما انا مش لاقيه الي يريحني
اماني: ايه نسيتي بتريحي ازاي ولا ايه
شوشو: ههه لا مش عاوزه اريح كده هتعب اكتر
اماني : اهو احسن من مفيش
شوشو: انتي شايفه كده
اماني : اهو ده الي طايلينه ياختي
شوشو : حيث كده بقي هدخل الحمام واجيلك
اماني : خدي يبت يهايجه رايحه فين اقعدي واتهدي دلوقتي اما امشي ابقي اعملي وهببي الي انتي عايزاه
شوشو: هههه طلعالك هجيبه منين
قلت لها طب م تيجي نعيد ايام زمان اهو نريح بعض شوية
اماني: ايه يبت مالك اول مره اشوفك كده
شوشو: مش بقولك الحال من بعضه وبدأت احط ايدي ع كسي من فوق الاسترتش واحركها
اماني : شوف البت الهايجه مش مستحملة لحد م امشي وهتموت وتتناك ازاي
انا : احااا هيا قالت كده ؟
شوشو: ااه زي م سمعت كده
انا: كملي كملي
شوشو: ههههههه ومين سمعك م تيجي يلا
اماني: انتي مجنونه يبت ولا مالك ده انتي كنتي بتخافي المسك
شوشو: الحوجه بقي هعمل ايه وبدأت اقول اه اممم واماني متنحه مع الي بعمله
اماني : طب قومي ندخل الاوضه ل صوتك يطلع وتفضحينا يقولوا بتتناك فالصالة هههههههه
شوشو: هههههه يلا بسرعه مستعجلة
قمنا دخلنا الاوضه وقلعت هدومي ونمت ع السرير وخالتك جت جمبي بتبص علي جسمي مش مصدقه الي بعمله
شوشو: بقولك م تروحي تجيبي خيارة م التلاجة وتيجي
اماني : احا يبت هيا وصلت للخيار
شوشو: يلا يبت بقي خلصي
اماني : اه يهايجه
شوشو: هايجه واختها هايجه ههه
اماني قامت جابت الخيارة وجت لقت شيماء فاشخه نفسها حرفيا وعماله تقطع ف بزازها وتفرك ف كسها
شوشو: حطي عليها زيت م الي ع التسريحه وتعالي يلا بسرعه
اماني : تعليمي ده ههههه
شوشو: هههه طبعا
اماني زيتت الخيارة وجت قعدت قدام شيماء وشيماء فاتحة نفسها ع الاخر
شوشو: يلا حطيها زي الزبر اوووووف
اماني : اه يوسخه عمرها م حصلت
شوشو: يلا يبت اااه اااه
اماني بدأت تحط الخيارة ع كس شيمااء وشيماء تتأوه ااااه امممم ااااه كمااان وأماني تدخل اكتر ف الخيارة وشيماءء اووووف ايييي كمااان
اماني : عاجبك كده
شوشو: اييي ااااه كممان كماان
اماني تدخل وتطلع وشيماء تصوت وتشد ف بزازها وتقرص الحلمة وفضلوا ع الوضع ده بتاع عشر دقايق لحد م شيماء نزلت وغرقت السرير
اماني : ارتحتي ياختي اهو غرقتينا وغرقتي السرير اهو
شوشو: ااممم منتي غرقتي السرير امبارح ولا نسيتي بس الفرق ان محدش هيشم سريري زي امبارح
اماني: فكرتيني قلتيله ايه صحيح ؟
شوشو: زي م قلت لك امبارح بس هو بيقول انها ليها ريحه حلوة
اماني : قوليله خالتك شخت ع السرير ههههههههههه
شوشو: ههههههههه فكرة بردو
اماني : قومي ياختي غسلي قومي
شوشو: انتي مش عايزة حاجه قبل م اغسل
اماني : عايزة ترديلي الي عملته معاكي
شوشو: لو عاوزه فرصه مش هتتعوض ههههههه
اماني : انا من ساعة م شوفتك هيجانه كده وانا كسي بياكل فيا اصلا
شوشو: طب يلا نشوفه عاوز ايه الكوكو ده وحطيت ايدي عليه
اماني : اوووف استني اما اقلع الهدوم قامت قلعت العباية الي لبساها كان تحتهم سنتيانه وكلوت
شوشو: يلا تعالي مكاني وسبيلي نفسك
اماني : بالراحة يبت كفاية امبارح
شوشو: ههههه يلا متضيعيش وقت
اماني اتعدلت مكان شوشو وشوشو فتحت رجليها وقعدت تحسس ع كسها واماني احت ف عالم تاني ااااه ااااي اححححح كمان ادعكي اكتر ايييييي
وشوشو نازلة دعك ف كس اختها ولعب ف بزازها واماني شغاله صوت احححح كسي نااار كمااان يشوشو اووووف يخربيت امك هيجتيني اووووف ااااه ايييي
شوشو: استني اجيب خيارة غير دي
اماني: يعنيخارجه من كس الغريب كملي كملي مش قادره
شيماء مسكت الخيارة وبدأت تنيك ف كس اختها اماني
واماني شاتغلت شرمطة اححووو يالهوي اووووف
كسي محتاج الزبر اوووي يشوشو ااااه
ريحي اختك حبيبتك اممممم ااااه كمان كمان
احوووو كمااان اكتر خليني ارتاح ااااه اووووف
شيما بدأت تزود ف الدخول والطلوع وصوت اماني شغال ااااه وبدأت تنزل حجات بسيطة وانا مكملة لسه
لحد م انت جيت ودخلت وهيا مكنتش لسه جابت
انا : اووووف يعني انا جيت قطعت عليكم وهيا لسه هيجانه
شوشو: اااه حتي لما دخلت وشفتنا وطلعت رحت اوضتك قعدت تلطم ومكنتش دريانة بالدنيا واترمت ع الارض تعيط وتلطم ع وشها وانا قعدت اهدي فيها واقولها هنسكته متخافيش
وهي تعيط وتقول هيفضحنا علي اخر الزمن اماني وشيماء بينيكو بعض وهتبقي فضيحتنا علي كل لسان وقدام خالتك هنبقي شكلنها خرا وتعيط
قعدت اهدي فيها واقولها هنفهمه اننا بنعمل كده عشان منعملش حاجه غلط ونضر نفسنا وهوو كبير وهيفهم
متقلقيش انا هتكلم معاه بس انتي امسكي نفسك
وقمت جيت لك الاوضه وبعد م انت مشيت
دخلت لها قالت انتي قلتيله ايه
شوشو: قلت له ع الي احنا عملناه واننا محتاجين كده لاننا متجوزين وجوزي بعيد عني وانا محتاجه ده وخالتك اماني عمك اسامه تعبان ومبقاش بصحته وهيا محتاجه لده
واحنا اخوات وسرنا مع بعض احسن م حد فينا يتجه لسكه وحشه ف انت استر علي خالاتك الي مربيينك ومتقولش لحد
اماني : وهو صدق ؟
شوشو: قعدت افهمه واقوله انت كبرت وبكره لما تكبر وتتجوز هتفهم الي حصل حصل ليه واننا عندنا حق
اماني: يالهوي يالهوي اخرتها نتفضح قدام عيالنا ياريتني م سمعت كلامك
انتي الي هيجتيني وتلطم ع وشها وتعيط
اخدتها ف حضني وقعدت اتلكم معاها واقولها خلاص اهدي الي حصل حصل نفكر ف حل احسن الصويت والعياط مش هيقدموا ولا يأخروا الواد شافنا بلبوص وبننيك بعض بالخيار هنعمل ايه
اماني تعيط طبعا وتدعي ع نفسها والخوف ماسكها انا كمان بحاول ابين اني خايفه زيها بس صعبت عليا عمري م شفتها مكسورة كده
انا: وعملت ايه ف الاخر ؟
شوشو: هديتها وقومتها حميتها لانها مكنتش قادرة تقف وقعدنا شوية لحد م هديت وعنيها خفت م الورم من كتر العياط وقلت لها هنتصرف متقلقيش وهنشوف جل بس انتي اتعاملي عادي ولا اكن حصل حاجة عشان منبانش قدامه اننا خايفين
وهنشوف اخرتها ايه معاه
اماني: وحياتي عندك مش عايزة يبصلي بصه وحشه
شوشو: هو هيبص لك لوحدك انا مش عارفه هقعد معاه ازاي بعد الي حصل بس لازم نتصرف متقلقيش
اماني : ... يستر وميفضحناش وقامت مشيت وانا كلمتك وخلاص
انا : يعني مكملتوش بعد م مشيت
شوشو: بقولك قعدت تلطم وتصوت هنكمل فين يغبي كويس انها مسكت نفسها موقعتش من طولها ياريتني م سمعت كلامك
انا : طب وبعد كده ؟
شوشو :لا مفيش بعد كده كفاية الي حصل
انا : طب هتقوليلها ايه ؟
شوشو: انا هتصرف
انا : طب انتي مش شايفه انه ينفع معاها حاجه ؟
شوشو: ممكن تروح فيها اسكت خالص
انا : خلاص ماشي زي م انتي شايفه
شوشو: قوم معايا نعمل عشا
انا : يلا
قمنا عملنا عشا وسندوتشات وقالت اعملك فشار قلت لها اعملي عملت فشار وقعدنا قدام التلفزيون ناكل فشار ونامت ع رجلي
وانا قعدت العب ف شعرها واحسس ع وشها ورقبتها وانزل ع اول صدرها المسه بطراطيف صوابعي واطلع تاني لحد م بدأت تهيج معايا وتنهج
قلت لها تعالي ندخل ننام يلا
قمنا دخلنا اول م دخلنا رحت قالع البنطلون والتيشرت وفضلت بالبوكسر والحمالات وزبي عامل خيمة ف البنطلون هيا شافته وعضت ع شفايفها
بصيت لها وضحكت قلت لها ده مش خيارة ومسكت ايدها حطيتها ع زبي اول م مسكت زبي شد ع الاخر ورحت حاضنها ونازل بوس فيها ومقلعها البادي الي هيا لبساه
ونزلت مص ورضاعه ف بزازها الصغيرين وهيا تزووم مممممم ااااه ااححح براحه يواد اووووف اييييي
وطلعت الحس ف رقبتها وهيا غمضت عينها وراحت ف عالم تاني وقمت من عليها نزلت البنطلون لحد ركبتها وقعدت اشم كسها من فوق الكلوت والحس شفايفه من ع الكلوت وهيا بقت تشخر وتشد راسي عليها اااااه اااهه كمان الحس كس امك كمااان
اوووف ااااه اوووي قلعهولي اااه
انا : اقلعك ايه ؟
شوشو: قلعني الكلوت ده اااهه
قلعتها الكلوت وظهرليي كسها اوووف محمر من كتر النيك بتاع اختها فيه وشفايفه حمرا اووووف
نزلت عليه ابوسه والحس ف شفايفه وهيا تشخر وتصوت وتشد راسي ع كسها لحد م مناخيري بقت جوا كسها وبقت توحوح اووووي وقالت قوم اركبني
انا : ااححح اقوم ايه ؟
شوشو: قوم اركبني يلا بسرعه
انا : احااا اوووف واتعدلت ونمت عليها راحت ماسكة زبي وحطاه ع فتحة كسها وبدأت ادخل بالراحه وهيا تتأوه جامد ااممم ااااااههه ايييييي كمان كمااان
وصوتها علي اوي رحت واخد شفايفها ف شفايفي وقعدت امصمص فيها لحد وتعض ف شفايفي وراحت شاده نفسها وقفلت رجليها ع ضهري وكسها قفل علي زبري راح ناطر اللبن كله جوة كسها وجابت معايا واللبن اختلط بعسلها وبقي ينزل من كسها ع طيزها
لحد م زبي انكمش وخرج ونمت جمبها ابص لها وتبص لي
قلت لها اماني ولا انا
قالت احا الزبر الحقيقي يفرق
انا: طب واماني ؟ مش نفسك تساعديها ؟
شوشو: نفسي بس خايفه عليها تروح مننا
انا : هنحاول نشوف حل يبقي اقل ضرر بحيث لو وافقت يبقي كويس موافقتش يبقي بردو علاقتنا تفضل زي م هيا محدش يعرف عنها حاجه
شوشو: خايفه امشي وراك اخسر اختي
انا : مش هتخسري حد بالعكس لو نجحنا اختك هتبقي اقرب ليكي اوي
شوشو: مممم طيب اما نشوف اخرتها معاك انت وزبرك ده وراحت قرصاه
انا : ايييي بالراحه مش كده
شوشو: نام نام ولا هتقوم تستحمي
انا : هتستحمي ؟
شوشو: لا الصبح قبل م انزل الشغل وخلاص
انا : وانا كمان هستحمي الصبح واتغطينا بغطا خفيف ونمنا عريانين زي م احنا
بكده انتهي الجزء السادس
انتظروا الجزء السابع خلال ايام

الجزء السابع 12-3-2020
هاي شباب ازيكم
وقفنا الجزء الي فات لما خلصت مع شوشو ونمنا عريانين زي م احنا
المهم نمنا وصحينا الصبح مكنتش قادر اقوم هلكان من نيكة بالليل
شوشو جهزت الفطار وجت فطرنا سوا وقامت تخد شاور عشان تنزل شغلها
خلصت حمامها وجت الاوضه ملط عليها الفوطة بس نشفت نفسها ولبست هدومها قطعه قطعه وانا عريان زي م انا متغطي بدفاية خفيفه وهيا عماله تبص لي وتضحك وتقولي عارفه انك هتموت وتقوم تمسك فيا دلوقتي بس بعينك
قلت لها لولا اني عارف انك تتأخري ع شغلك مكنتش سيبتك تنزلي كده
قالت هتعمل ايه يعني ؟ وبتضحك
قلت لها وحياتك عندي لو قمت لك م هسيبك غير وانا منزلهم فيكي تاني
شوشو : ههههههه لا خلاص خلاص خليك انا لبست ونازلة برخم عليك بس
انا : لحقتي نفسك
شوشو:منت مبتسدق مش هتسيبني انزل
انا : طب يلا من هنا عشان مقمش ليكي وزقلتها بالمخده
لبست هدومها ونزلت راحت شغلها انا كملت نوم وصحيت دخلت استحميت عشان افوق من الهلكة الي فيها
استحميت ولبست هدومي وشربت كوباية شاي وقعدت افكر ازاي اوصل ل اماني واخليها تآمن لي ومتخافش مني
فكرة يمين فكرة شمال لحد م دماغي هتتفرتك لاني خايف من رد فعلها ف النهاية
المهم امي اتصلت عليا وقالت تعالي اببوك عايزك تعمل معاه حاجه
نزلت روحت البيت وقضيت اليوم كله هناك وشوشو اتصلت عليا لما جت ملقتنيش قلت لها مع ابويا ف البيت هخلص واجيلك قالت هستناك نتغدي سوا قلت لها لا اتغدي انتي وهبقي اتعشي معاكي وقفلت معاها
بعدين نزلت للعيال ع القهوة بالليل كان في ماتش شفناه وبعدين كلمت شوشو قلت لها انا جي اجبلك حتاجه معايا قالت لا يحبيبي تسلملي تعالي انا مستنياك
رحت فتحت دخلت لاقيتها ف المطبخ بتعمل حلويات دخلت وراها حضنتها بقولها بتعملي ايه قالت بعمل حلويات وكيكه
قلت لها ليه ده كلو عندنا فرح ولا ايه قالت عمك احمد قبل م تكمل افتكرت ان جوزها جي بكرة خلاص
قلت لها اه صح هو جي بكرة خلاص
شوشو:اااه يحبيبي
انا : مممم طيب
شوشو:افرد وشك ده انت بتقعد معايا اكتر منه هو بييجي يومين ويمشي اما انت بقي مكمل معايا وبتغمز
انا : مقلتش حاجه يجي بالسلامة وانا جوايا متدايق طبعا
سبتها وخرجت الصالة خلصت الي ف ايدها وجت قعدت جمبي وقعدت تتكلم معايا
شوشو:رحت فين الهاردة
انا : خالتك اتصلت قالت تعالي ابوك عاوزك رحت اشوفهم عاوزين ايه
شوشو:كان عايز ايه ؟
انا : في حجات تبع شقة احمد كنت بنقلها معاه خلصت واتغديت معاهم ونزلت القهوة مع العيال شوية وجيت عليكي
شوشو:ماشي يحبيبي تتعشا الاول ولا اجيب لك حلويا
انا : اي حاجه مش فارقه
قامت المطبخ عملت سندوتشات وجابت حليب معاها وكيكه وقعدنا ناكل
اانا : في جديد مع خالتي اماني ؟
شوشو: سهمت كده وقالت لا هيا كلمتني النهارده بتطمن عليا
انا : اشمعنا يعني ؟
شوشو: هو انت شايف الي حصل عادي م هيا مفكرة اني مصدومة زيها كده
انا : امممم اه وقالت لك ايه ؟
شوشو:قالت عملتي ايه وهل كلمك ف حاجه ولا لا ؟قلت لها لا مفتحش معايا حاجه انا اصلا مكسوفه منه ومش عارفه ابص ف وشه
معرفش هو بيفكر ازاي دلوقتي ولا شايفنا ايه انا حتي فكرت اقوله متجيش تاني
اماني : انا مش عارفه انتي نمت ازا امبارح انا منمتش طول الليل وعماله اعيط
شوشو : الي حصل حصل هو كان يعني مسكنا مع راجل م احنا نسوان ف بعض
اماني : بس بردو ده شايفنا عريانين ونايمين ولا الي بنتناك
شوشو : هو احنا يعني كنا عاملين حسابنا انه هييجي واحنا لسه نايمين وبعدين الي حصل حصل نفكر ف الي جي
اماني : هتعملي ايه معاه ؟
شوشو : مش عارفه انتي اي رأيك ؟ امشيه ولا ايه ؟
اماني : هتمشيه ازاي ؟ المفروض نعرف هو بيفكر ف ايه وهل هيتكلم ولا لا عشان منبقاش مفضوحين عند خالتك
شوشو : ششكلة واد راجل مش هيتكلم عشان هو قالي انه فهم اننا محتاجين كده وبدل م نروح لحد ونقع ف الغلط
انا : كل ده وبتقولي مفيش جديد ؟
شوشو:اسمع بس للآخر
انا : سامع اهو ..
اماني : هو جوزك جي امتا ؟
شوشو : هيركب بكرة العصر يعني ع 11 ولا 12 هيكون وصل
اماني : مصطفي هيمشي بكرة ؟
شوشو : ااه وبفكر لما احمد يمشي مكلمهوش
اماني : انا خايفه انه يفهم انك مبقتيش عايزاه يروح ويعمل حاجه
شوشو : طب اعمل ايه ياختي اقوم اولع ف نفسي
اماني : اتعامملي عادي لحد م نشوف هيتصرف عادي ولا هيتكلم ووقتها ناخد رد فعل معاه
شوشو : احنا هنستناه اما يتكلم
اماني : يمكن يطلع زي م قلتي وميفتحش بوقه
شوشو : وقتها انا الي هبوسه من بوقه ههههههههه
اماني : اتلمي يبت ده انا خايفه ع الواد منك
شوشو : ههههه لا الخضة دي قطعت خالص
اماني : ع رأيك المهم اتعاملي عادي لحد م نشوف هنعمل ايه
شوشو : ماشي يحبيبتي وقفلنا مع بعض
انا : يعني كل ده وتقوليلي محصلش اومال لو حصل بقي وبرقت لها كده بهزار
شوشو:مهيا بتسأل عشان خايفه ف بتطمن
انا : وانتي لي قلتي لها انك عاوزة تمشيني ؟
شوشو:اومال اقولها اني بنام معاك يواد شغل مخك كده
انا : فاهم بهزر بس
شوشو:انا قلت لها كده عشان متشكش ف حاجه وتعرف اني زيي زيها ف الموضوع
انا : طب عايزين ناخد خطوة ف الحوار ده بقي
شوشو:لا خطوة ولا اتنين خليك فيا وخلاص بدل م نرجع نقول ياريتنا فضلنا مع نفسنا
انا : هيا ممكن ترفض وتفضحنا يعني ؟
شوشو: مش موضوع تفضحنا بس مش بالسهولة انها توافق انها تتناك يعني ولا تنام معاك
انا : نفكر سوا ونشوف نقاط الضعف ونلعب عليها سوا ونشوف اخرها ايه
شوشو:مش عارفه اما نشوف الايام الجاية هنعمل ايه
انا : هنعمل كتير ههههه
شوشو:وسخ ودماغك بقت زباله
انا : ههههه لا ده انا مؤدب خالص اهو ورحت قارصها ف بزها اليمين
شوشو:شوشو : آآآآه اتلم يواد
انا : هو انا عملت حاجه
شوشو:طب كل خلص الي قدامك عشان ندخل ننام كانت الساعه عدت 12 ونص
انا : حاضر اكلت الحلويات الي جابتها وخلصت ودخلت الحمام وخرجت رجت الاوضه لاقيتها فردت جسمها ع السرير ولابسة البرموده والبلوزة البيضه
شوشو:اطفي النور يلا ونام
انا : هننام ع طول ولا ايه ؟
شوشو: ااه اومال عايز ايه ؟
انا : مفيش حاجه كده ولا كده ؟
شوشو: لا بلاش عشان عمك احمد وجسمي ميعلمش ونتفضح
انا :ممم طيب ماشي وطفيت النور ودخلت جمبها وشي ف وشها
شوشو:متنح ف وشي كده ليه
انا : بحب ابصلك
شوشو: لا متبصليش ونام عشان بنكسف
انا : ههههههه لا نامي انتي وانا هبصلك شوية وانام
شوشو: شايفني حيطة نام ياد
انا : اهو وغمضت عيني وفتحتها بهزار كده وقربت منها شوية
شوشو:ابعد شوية الجو حر
انا : احنا هنتلكك منا بعيد اهو وبقيت اخد نفسها وهيا تاخد نفسي
قربت من شفايفها بوستها بوسه
شوشو:اممم مش قلنا بلاش
انا : مش هعمل حاجه انا هبوسك بس
شوشو:هتتعبني كده وهنقوم مش هننام
انا : م ده المطلوب ههههه
شوشو:يحبيبي انا عايزه كل وقت اكون معاك فيه بس عشان خاطر احمد مياخدش باله اني جسمي معلم من ايدك او بوقك
انا : حاضر يشوشو هبوسك بوسه كمان وانام
شوشو: طب يلا عشان انام
انا : قربت منها ولزقت ف شفايفها اممممممموطولت ف البوسة
حسيتها خلاص مش قادرة تتنفس سبت شفايفها
انا : مالك ؟
شوشو:كفاية بقي مش قادرة
انا : خلاص يلا ننام وبوست خدها ونمنا وشنا ف وش بعض
صحيت بالليل لاقيت ضهرها ليا وشكل طيزها يجنن وهيا نايمة مليانه ومشدوده ف البرمودة الي لابساها وطبعا الكلوت باين لانها برموده فيزون ف حاجه تهيج الحديد
قربت منها وبقيت لازق فيها وهيا نايمة وزبي بدأ يقف ع طيزها وفضلت احكه من ع الهدوم فيها لحد م نزلت وهيا ف سابع نومه ونمت مكاني متحركتش
صحيت الصبح علي صوتها وهيا بتصحيني
شوشو: صح النوم قوم يلا نفطر سوا
انا : لا سبيني انام شوية
شوشو:قوم وبطل كسل
انا : هنام شوية واقوم اكل
شوشو:هتسيبني افطر لوحدي يعني
انا : اووف خلاص هقوم اهو
قمت راحت ماشيه قدامي ببص ع طيزها لاقيت اللبن ناشف ع طيزها اوووف شكله يجنن
دخلت الحمام وغسلت وشي ودخلت وراها المطبخ حضنتها من ضهرها ونمت ع كتفها قلت لها هتوحشيني
شوشو:مكفكش بالليل ولا ايه ؟
انا : هو احنا عملنا حاجه م احنا نمنا
شوشو:معملناش بس انت عملت
انا : ايه يعني بوسة
شوشو: بوسة بس وبتغمز
انا : ههههههههه اومال ايه ؟
شوشو:انا عارفه ياخويا قمت لاقيت طيزي غرقانه
انا : اووووف غرقانه ازاي
شوشو: شوف انت عملت ايه بالليل
انا : عملت اهبل ايه الي حصل م انا نمت
شوشو: يا راجل وراحت حاطة ايدها ع طيزها وقالت اللبن ده بتاع مين
انا : اووووف فين ده ورحت حاطط ايدي ع طيزها هو ده لبن دي طيزك الي لبن يشوشو وبقيت اقفش فيها انا اصلا هموت وانيكها ف طيزها بس مش راضيه اخرنا تقفيش وبعبصه بس
شوشو: اممممم طب اتلم مش وقته عشان نفطر
انا : مش لازم نفطر ورحت قافش ف طيزها اوووي بقت تقف ع طراطيف صوابعها وغمضت عنيا
شوشو:كفاية بقي اعصابي تعبت متنساش اني راحة الشغل لسه
انا : وانا تعبت من طيزك اكتر يشوشو وشديتها ف حضني اوووي وبقفش لسه ف طيزها ورحت مدخل ايدي ف البرموووده وشديت الكلوت لحد م دخل ف طيزها اوووف
شوشو:ااااه ايييي بالراحه هتعورني
انا : سلامتك م الاه يشوشو
وخلت ايدي ف الكلوت وبقت ع طيزها اووووف نعمة واحساس ابن متناكة لما بلمس طيزها بس
ورحت حاطط صوباعي الوسطاني بين الفلقتين طالع نازل وهيا اخخخخخخخخخخ احححححح
وانا مكمل طالع نازل ورحت واقف ع خرمها ومطلع صوباعي بليته من ريقي ونزلت ع الخرم تاني اول م لمسته راحت شخره ومصوته
اخخخخخخخخخخخخخخ ااااااااه بس كفاية كفاية واعصابها سابت بصيت عليها لاقيتها غرقت نفسها
مزلت ميتها اوووف
شوشو:كفاية مش قادرة
انا : انتي لحقتي
شوشو:معرفش اول م بتلمس خرمي مبحسش غير وانا بتنفض وبجيب
انا : اووووف خرمك ؟
شوشو:ااه خورمي اممممم
انا : اووووف ورحت ماسك شفايفها بوس ومص دقيقتين وسبتها قالت هدخل اغسل قلت لها لا هنفطر الاول وبعدين نغسل سوا
خلصت الفطار وفطرنا ولا اكن حصل حاجه ودخلت تستحمي دخلت وراها وقلعت هدومي
شوشو:عشان خاطري خليك بره
انا : هستحمي بش مش هنعمل حاجه ووعدتها
بس طبعا مخليناش من الفرك والبعبصه والتقفيش والدعك وغسلنا وخرجنا لبست هدومها ونزلت الشغل وانا لبست واخدت غياراتي ومشيت
روحت البيت لاقيت امي واختي قعدت معاهم شوية وبعدين دخلت اوضتي نمت شوية
صحيت ع صوت امي بتصحيني عشان اتغدي
قمت اتغديت كان واحشني اكل امي اووي
اكلت وقعدنا نضحك ونهزر كلنا وعدي اليوم باللي شيماء كلمتني قالت مشيت بدري ليه ؟
قلت لها عشان تعرفي توضبي حاجتك وتعملي اكل براحتك وبصراحة خفت اقعد انتي عارفه بقي هههههههههه
شوشو:كويس انك مشيت ده انت مصيبه
انا : جه ولا لسه ؟
شوشو: ع وصول خلاص
انا : تمام هتوحشيني لحد م يمشي
شوشو:وانت كمان يقلب شوشو
انا : يلا هنام انا بقي وانتي خليكي ف ليلتك وبعتلها غمزة
شوشو:هههههههه لا انا مميزة عندي كل ليلة مش زي الناس العادية
انا : طبعا طبعا
وقفلت معاها ونمت وطبعا كل ده عاوز اوصل لحل مع خالتي اماني بس مش عارف
جه بعد العصر لاقيت امي بتقول ل اختي
ابقي عدي ع اماني بنت خالتك هاتي منها الحاجه الي قلت لها عليها
انا اول م سمعت اسم اماني بس افتكرت شكلها وهيا بتداري نفسها مني لما دخلت عليها وشيماء بتنيكها بالخيارة وشكل كسها المقلبظ الي هموت واعضه اوووف
قمت ع الحمام جري ممسكتش نفسي ونزلتهم ع شكل جسم اماني وطيزها وكسها
استحميت وطلعت لاقيت اختي بتلبس الوتشي بتاعها ونازلة بقولها راحه فين قالت راحه ل اماني اجيب منها حاجه ل امك
قلت لها طب استني هاجي معاكي انا كده كده نازل لاصحابي
امي سمعتني قالت ومالو روح مع اختك متسيبهاش تمشي لوحدها
اصلا اماني بعدنا بكام شارع مفيش خمس دقايق مشي
وصلت اختي وفضلت مستني تحت اختي طلعت فوق دقيقه لاقيت اماني بتنادي عليا م البلكونة اطلع يصاصا واقف تحت لي يحبيبي
قلت لها هستني هنا ولا هيا هتقعد
قالت لا هعبي لها الحاجه وخلاص قلت لها خلاص هستني قالت عيب اطلع فوق متقفش ف الشارع
دخلت وطلعت لاقيت الباب مفتوح واماني جاية من جوا اول م شفتها قلبي دق
اي يصاصا مش عاوز تطلع ليه ينفع تقف ف الشارع
قلت لها انا اصلا كنت رايح القهوة امي الي دبستني ف المشوار معاها قلت لها كده عشان متفكرش اني رايح لها
قالت ده انت غلس اقعد لحد م اعبي الحاجه واجي ودخلت هيا واختي جوا
كانت لابسه عباية بيتي عادي زي م بنشوفها وعليها طرحة بس طبعا الي فات كوت ومن يوم م فكرت فيها و ف جسمها كوم تاني وزبي وقف
ناديت عليها ي خالتي عايز اروح الحمام
اماني : يحبيبي البيت بيتك روح زي م انت عايز
دخلت الحمام غسلته بمياه باردة عشان يهدي شوية وبنشف ايدي ف الفوطة لاقيت سبت الغسيل
فتحته لاقيت هدوم ليها ولعيالها ولجوزها وهدوم داخلية صغيره طبعا دي بتاعت عيالها شكلهم يهيج بس مقربتش ليهم لحد م طلعت سنتيانه نبيتي اوووف كلوت لون بينك فاتح مدي ع اورانج كده
طلعتهم فردتهم ع الغساله وقعدت اشم فيهم اووووف ع ريحة العرق الي جواهم
ببص ع الكلوت لاقيته مفتل من عند فاتحة الكس بالظبط الي هو احااا اي الهيجان ده واشمعنا المكان ده الكلوت عامل كده
مدريتش بنفسي غير وانا حاطه ع مناخيري وبلعب ف زبي وشلته من ع مناخير وحطيته ع زبي وقعدت امرش فيه فضلت شوية لحد م نزلت وهديت
رجعت كل حاجه مكانها وغسلت زبي ولبست وطلعت لاقيتهم خلصوا وقاعدين يتكلموا ف الصاله
رحت قعدت معاهم كانت مجهزة عصير شربت وقلت لاختي يلا ولا ايه
اماني : مالك ياد مستعجل ليه مبقتش عايز تيجي عندنا ولا ايه ؟
انا : لا ي خالتي بس عشان العيال مستنيني ع القهوة
اماني : اما انت معفن صحيح حتي الخمس دقايق الي هتقعدهم معانا هو احنا بنشوفك كل يوم
حسيتها بتتعامل عادي ولا اكن حصل حاجه
قلت يبقي مفيش فايده معاها
رديت عليها : لا طبعا خلاص قاعد اهو
قعدت تسألني عامل ايه واخبارك وعامل اي عند البت شوشو
قلت لها اهو بضيع وقت عندها بدل م هيا قاعده لودها لحد م عمو احمد ييجي اسلمه الامانة وامشي وضحكت
اماني: ههههههه يخليك لينا يحبيبي وميحرمناش منك
شوية وقمنا مشينا مروحتش ل اصحابي روحت ع البيت كنت اتأخرت عليهم اصلا ف روحت وخلاص
قعدت مع اخويا شوية وطلعنا اللاب بتاعه وقعدنا نلعب بلايستشن شوية وقمنا اتعشينا وكل واحد دخل ع سريره ماسك موبايله
فتحت واتساب عشان اشوف شوشو فاتحه لاقيتها قافله
فتحت ماسندجر لاقيتها نشط منذ ساعتين
قلت زمانهم نايمين ولا عم احمد شايف شغله م هيا فرصته وجت له بقي قعدت اقلب ع الفيس شوية لاقيت رسالة جاية من شوشو ع الواتساب
شوشو: صاحي لي لحد دلوقتي ؟
انا : مجاليش نوم ف فتحت شوية انتي الي فينك ؟
شوشو : موجودة اهو
انا : دخلت لاقيتك قافلة من ساعتين
شوشو : كنت نايمة
انا : بعتلها غمزة نامة ازاي ها
شوشو : ههههههه لا نايمة يمعفن كنت مفرهده ونمت شوية
انا : وقبل م تنامي اي الي فرهدك
شوشو : عمك احمد وطلعت لسانها
انا : فرهدك ؟
شوشو : انا اصلا مفرهده جاخزة هو انت بتحلني ههههه
انا : عملتوا اي طيب ؟
شوشو : زي م انت بتعمل وضحكت
انا : زيي ؟
شوشو : مش اوي يعني انت اكتر شويتين
انا : بتثبتيني يعني ماشي ماشي
اه صحيح انا رحت ل اماني النهارده ؟
شوشو : رحت لييييه ؟
انا : امي بعتت رحمة تجيب حجات من هناك معرفش جيبالها زبده بلدي ولا ايه اهي حاجه شرياها لامي
شوشو : اااه م انا عارف خالتك اماني الي بتجيب لنا ع طول
انا : معرفش بقي رحت مع رحمه جبتها وجيت
شوشو : وبعدين ؟
انا : ولا حاجه رحنا جبنا الحاجة ومشيت
شوشو : وخالتك استقبلتك ازاي ؟
انا : ده الي مستتغربه ولا اكن حاجه حصلت وبتضحك وتهزر عادي وزعلت اني مطلعتش مع رحمة ع طول
شوشو : طيب كويس هيا لازم تبين لك انها مش خايفه وان الي حصل عدي وخلاص وكويس انك اتعاملت عادي
انا : ايوة ده الي حصل وجبت الحاجه وجيت
شوشو : ماشي يروح قلبي هقوم اخد دش عشان عمك احمد قرب يخرج م الحمام
انا : تمام
وقفلت معاها ع كده
بكده يبقي انتهي الجزء السابع
انتظرونا ف الجزء الثامن خلال يومين
والجي تقييييييييل نااااااااااار



الجزء الثامن 15/3/2020

هاي شباب ازيكم عاملن ايه ؟
زي م وعدتكم الجزء ده فيه حجات واحداث كتيرة وهتعجبكم اووي اوووي متقلقوش
انجوووووووووووووي
وقفنا المرة الي فاتت عند اما كلمت شوشو بالليل وحكيت لها اني رحت ل اماني واتعاملت عادي معايا والدنيا تمام
عدي اليوم طبيعي عادي خرجت ولعبت كورة وطبعا صحتي باظت من يوم م رحت ل شوشو وده ظهر عليا وانا بلعب لاني فعلا متصفي :)
م علينا عدي اليوم طبيعي وتاني يوم شوشو كلمتني قالت عايزة تروح تجيب حجات من السوق عشان تعمل اكل لجوزها ياخده وهو مسافر قلت لها ماشي انزلي يلا وهقابلك اجي معاكي
لبست ونزلت وقابلتها ع اول الشارع بتاعهم وروحنا جبنا الحجات الي عيزاها وروحت وصلتها دخلت واستنيت جوزها عشان اسلم عليه طلع لي وازيك ي صاصا وعامل اي ؟ ومنورني وكده ومبسوط انك بتاخد بالك من بنت خالتك وانا مش موجود
قلت له دي امي ف عنيا متقلقش عليها ي عمو
قالي عارف يحبيبي انا كنت ببقي قلقان وهيا قاعده لوحده بس من يوم م جيت وانا اتطمنت انها مش لوحدها
جت شوشو ع الصوت صاصا ده ابني حبيبي يحرمنيش منه وباستني ف خدي قدامه عادي قالها اللاه انتي بتعملي ايه انا بغير
ضحكنا وقلت له دي امي ي عمو هتغير عليها من ابنها
ضحك وقال ماشي يسيدي انت وامك خليني انا اروح اشوف امي قبل ماسافر
ودخل لبس وانا استنيته عشان انزل معاه ونزلنا سوا
هو مشي راح يسلم ع اخواته وانا روحت ع البيت عندنا وسبت شيماء عشان تخلص الحاجه الي هتعمله لجوزها
عشان مسافر بالليل خلاص
رحت البيت فطرت مع امي واختي وابويا واخويا كان لسه نايم عشان مسافر هو كمان ف قالهم سيبوني انام شوية وهصحي اكل
اكلنا وقمنا قعدنا وابويا قعد يبضن عليا كالعادة يعني وبقيت لازق عند شيماء مبقتش عايز تيجي
منت ارتحت مني ومعرفش ايه . قلت له هو انا عملت لك حاجه م انا معاك اهو مش عايزني اروح مش هروح هو انت شايفني بعيط عشان اروح
عايزني ف شغل هتلاقيني معاك عايزني ف مشوار هتلاقيني معاك متقلقش يعني
اماي قاعده تضحك وتقول ... وحشنا خناقكم سوا صح يبت يرحمه ويضحكوا
وقلبنا القاعده هزار وعادي وكل واحد قام يشوف مصالحة
بعد العصر اخويا لم حاجته ومشي رحت ركبته وجيت خلصت مصلحه مع ابويا
وبالليل لاقيت احمد جوز شيماء بيتصل بيقولي تعالي عشان انا ماشي دلوقتي قلت له حاضر يعمو وقلت ل امي ونزلت رحت
اخدت منه الشنط ورحت وصلته للعربية الي هيركبها هو عنده عربية اصلا بس مبيسافرش بيها عشان بيخافوا عليه م السواقه كتير سفر 7 ساعات
وصلته وسلمت عليه وقالي خد بالك من شوشو ولو احتاجتوا حاجه كلمني ومشي وانا رجعت ع شوشو
طلعت فتحت دخلت لاقيتها ف الاوضة بتغير هدومها دخلت قعدت ع السرير ابص عليها وهيا بتغير
قلعت الاسدال الي لبساه وقلعت البضي الي تحته وشالت السنتيانه ولبست البضي تاني ع اللحم ده الطبيعي لما بنكون سوا مبتلبسش البراه او السنتيانه بتاعتها وده اتفاقنا من اول يوم وصلت لبزازها
غيرت ورحت رايح وراها وحاضنها وقايلها وحشتيني
قالت وانت كمان يحبيبي بس زعلانه منك
انا : زعلانه مني انا ؟
شوشو : ايوا انت
انا : لييه حصل ايه ؟
شوشو : محكتليش ع الي حصل عند اماني ليه ؟
انا:ازاي حكيت لك طبعا انتي نسيتي ولا ايه ؟
شوشو :لا محكتش كل حاجه
انا:هيا اماني كلمتك ولا ايه ؟
شوشو : انت مالك
انا: قالت لك اي طيب ؟ انا فاكر اني قلت لك كل حاجه
شوشو : ممم لا مقلتش ع كل حاجه
انا:قعدت اعصر ف دماغي اشوف فيه ايه مقلتهوش ملقتش ..ممم مش فاكر
شوشو : طيب
انا: م تقولي فيه ايه ؟
شوشو : انت دخلت الحمام عند خالتك ؟
انا: احااا هيا عرفت ازاي .. ايوة اشمعنا ؟
شوشو :وعملت اي ف الحمام ؟
انا: اكيد عملت حمام
شوشو : ممم متأكد ؟
انا: في ايه طيب
شوشو : مممفيش اصل خالتك قالت لي انك دخلت الحمام عندها
انا: طب ايه المشكلة ف كده ؟
شوشو : م هيا لقت هدومها فيها لبن وقالت انت الي عملت كده ؟
انا:اححااا ازاي ؟
شوشو : قولي حصل ايه الاول وانا اقولك ؟
انا:هقولك بس قوليلي حصل ايه ؟
شوشو : لا قول انت عملت ايه وانا هقولك
انا:اووووف طيب
بصي يستي انا مكنتش رايح مع رحمه . انا سمعت امي بتقولها قومي روححي ل اماني هاتي معرفش ايه ف انا قلت انا نازل رايح القهوة استني همشي معاكي
امي سمعتني قالت لي متخليش اختك تمشي لوحدها روح معاها
ف رحت معاها .. رحمة طلعت وانا فضلت مستنيها تحت
لاقيت اماني طالعه بتنادي عليا قلت لها لا هستني هنا قعدت تزن لحد م طلعت
طلعت سلمت عليها ودخلت هيا ورحمه يعبوا الحاجه وانا دخلت الحمام وغسلت وشي وطلعت بس كده
شوشو : ضحكت وقالت عملت اي بقي ف الحمام ؟
انا:ههههههه عملت حمام
شوشو : يولد يعني معملتش زي م عملت مع هدوم شوشو
انا: هههههه منا مقدرتش امسك نفسي الصراحة لما شفت الهدوم وافتكرت شكلها وهيا نايمة ليكي بتنضفيها والمرة التانية وانتي بتريحيها ف مقدرتش امسك نفسي
شوشو :بتعترف دلوقتي يعني
انا:هههههه منا متمسكتش متلبس بس ازاي هيا عرفت وشافت ؟
شوشو : منت مفضوح مش عارف تمسح مكان م نزلت ولا تغسله
انا:م انا دفسته ف الهدوم تاني
شوشو : غبي م هو طبيعي هتشوفه وهيا بتغسلهم
انا: لييه هيا هتفلي فيهم واحد واحد ولا ايه
شوشو :لا يحبيبي الطبيعي واحنا بتحط الهدوم تتغسل مبنحطها بالكوم كده لا بنعرف احنا حاطين ايه مش كل الهدوم بتتغسل مع بعضها هيصه كده
انا:ممممممم المرة الجاية هاخد بالي بقي
شوشو :خبطتني ف كتفي اتلم يقليل الادب
انا:هههههههههه حاضر قوليلي بقي حصل ايه
شوشو : لما نزلت انت واحمد قعدت اجهز ف الخاجه الي هديهاله لاقيت اماني بترن
جبت التليفون حطيته جمبي وشغلت الاسبيكر عشان ايدي م فاضية
رديت عليها ازيك ي حبيبتي عامله ايه ؟
اماني : احنا كويسين انتوا عاملين ايه واحمد عامل ايه ؟
شوشو :كويسين يحبيبت اختك
أماني :احمد مشي ولا لسه ؟
شوشو : هيمشي بالليل قاعده بجهز له حاجته الي هياخدها معاه اهو
اماني: اجيلك طيب اساعدك ؟
شوشو :لا يحبيبتي انا قربت اخلص اهو خلاص
اماني: ماشي يحبيبتي ، احمد عندك ؟
شوشو :لا نزل يسلم ع اخواته وامه
اماني:طيب كويس كنت عايزة اسألك ع حاجه ؟
شوشو : خير يحبيبتي ؟
اماني: انتي ملاحظتيش حاجه غريبه ع مصطفي وهو عندك ؟
شوشو : مش فاهمه غريبه ازاي ؟
اماني: حركات الشباب يعني زي م انتي فاهمه
شوشو :لا مخدتش بالي من حاجه لي حصل ايه ؟
اماني: بصي انا مش عارفه اقول ايه بس الي حصل
انه جه هو ورحمه ياخدوا حجات ومصطفي دخل الحمام عادي وطلع
النهارده بطلع الهدوم م السبت بحطها ف الغساله لاقيت الكلوت بتاعي بيلزق
بشم ايدي لاقيتها ريحة مني (لبن ) مش عارفه اعمل ايه
شوشو : يالهووي بجد
اماني: اه ... زي مبقولك كده
افتحي الواتس كده فتحت الواتس لاقيتها باعته صور الكلوت وعليه لبن متغرق فعلا
انا : اوووف صورت لك الكلوت ؟
شوشو :اااه بتوريني عشان مش مصدقه
انا: وبعدين
شوشو :فتحت الصورة ورديت عليها يالهوي ده فعلا بجد طب انتي متأكده ان ده مصطفي
اماني: مش هكذب عليكي انا شكيت ف الواد ابني بس لما فكرت شوية قلت اشمعنا النهارده يعني وبالذات الواد مصطفي طول ف الحمام بس انا فكرته تعبان مش لدرجة انه ينزل لبنه ف الكلوت
شوشو :انتي خوفتيني منه
اماني: يعني ملاحظتيش حاجه زي دي خالص عندك ؟
شوشو :لا خالص وانتي عارفه باجي من بره بغير الداخلي ع طول وبسيبه ف الحمام او بيترمي ف الاوضه لكن محصلش حاجه زي دي
اماني: مش عارفه يشوشو انا زعلانه من نفسي اوي اني وصلته لكده
شوشو :وانتي مالك انتي
اماني: م هو لو مكنش شافني عريانه عندك مكنش ده حصل ولا فكر يعمل كده
شوشو :مش عارفه ي منمن بس انا متوقعتش حاجه زي دي
اماني: ولا انا لو علي كده ماشي بس اهو احسن م يتكلم
شوشو :احنا لازم نخلي بالنا من تصرفاته ونشوف هل فعلا هو الي عمل كده ولا لا
اماني: مش معقول ابني يعمل كده
شوشو :عندك حق خلاص انا هراقبه واشوف تصرفاته
اماني: انتي مش قلتي مش هتكللميه
شوشو :م انا بقول ل احمد معنتش عايزة اتقل ع مصطفي وكده زعل وقالي انا بتطمن لما مبتكونيش لوحدك خليه ونس ليكي واهو زي ابنك
اماني: عنده حق بدل وحدتك دي بس خدي بالك من تصرفاته وخلاص
شوشو :حاضر اما نشوف وانتي متبينيش له انك عرفتي حاجه
اماني:لا طبعا انا اتعاملت معاه النهارده عادي كع اني مرعوبة من جوايا
شوشو :متقلقيش يحبيبتي مصطفي ابننا وهنعرف نحتويه وننسيه الي حصل
اماني:ياريت يشوشو ياريت
وقفلنا مع بعض ع كده ومن ساعتها وانا متدايقه منك
انا : لي طيب ؟
شوشو :ينفع الي عملته ده ؟
انا: اعمل ايه طيب منا حكيت لك الي حصل
شوشو : بس مكنش ينفع اديك فضحت نفسك قدامها
انا: مش يمكن يكون حل للي احنا عايزينه ويوصلنا ليها
شوشو : مش فاهمه
انا: يعني ممكن الي حصل ده يقربنا من انها توافق شوية
شوشو : ازاي بردو ؟
انا: مش عارف انا بقول ممكن
شوشو: انا عوزاك تنسي خالتك اماني خالص
انا: طيب اهدي بس هو انا هضرها يعني ولا هضرك م كله ع يدك ةانتي شايفه انها اصلا محتاجه اكتر منك فيها ايه لو استغلينا ده يعني
شوشو: صورتي قدام اختي هتكون ايه ؟
انا: متقلقيش من الناحية دي هنعرفها الي عايزنها تعرفه والي مش عايزين مش هتعرفه
شوشو : مممممم مش عارفه تفكيرك ده هيودينا لفين
انا: خلينا نحاول طيب
شووشو: طيب
انا: قوليلي بقي ناوية تردي عليها تقوليلها ايه ؟ اه صحيح ورين صورة الكلوت الي بعتتهولك ؟
شوشو : لا مش هوريك حاجه
انا: عشان خاطري
شوشو: م انت شفته ونزلت فيه هتشوف ايه تاني ؟
انا: وريني بس متبقيش رخمه
فتحت الموبايل وجابت الشات اووووف صورة الكلوت من مكان الكس وعليها اللبن بتاعي
والكلوت متاكل من عند الكس اوووووف زبي وقف ع اخره
شوشو: شفت ؟
انا : شفت شفت الا صحيح هو ده متاكل كده ليه
شوشو : ايه ده ؟
انا: الكلوت ف الحته دي متاكل شوية ولا بتهيألي
شوشو: ركزت شوية وقالت تقريبا
انا: ليه طيب اشمعنا مشفتش عندك كده
شوشو: ممكن من حكة جسم خالتك عشان جسمها عريض عني
انا: ممممم اصل فكرت حاجه تانيه
شوشو : ايه هيا ؟
انا: هههه م الفرك مثلا
شوشو: هههههههههه جايز بردو
انا : طب م اهي تعبانه اهي فين المشكلة بقي
شوشو: انا بهزر يحبيبي انت مبتسدق
انا : وانا بهزر بردو وطلعت لها لساني
مقلتليش بردو هتردي عليها تقولي لها اي ؟
شوشو :ف ايه ؟
انا:موضوع تصرفاتي ده
شوشو :اكيد مش هقولها انك جبتهم ع كلوتاتي
انا:فيها ايه ؟
شوشو :انت عبيط ؟
انا:لي بس ،انا بسألك ؟
شوشو :هروح اقولها اه جابهم علي كلوتي ووقتها يبقي شكلك وحش قدامنا
انا:محنا ممكن نستدرجها بكده ونلعب ع نقطة ضعفها وانتي هيبقي ليكي دور كبير ف الموضوع ده
شوشو :ازاي بردو مش فاهمه ؟
انا:هقولك بصي انتي كمان كام يوم كده تقوليلها انا ركزت ف تصرفاته وفعلا عندك حق المني الي ع كلوتك بتاعه وعمل عندي كده وتقولي لها ان من وقت م شفتي كده وانتي تعبانه وتهيجيها هيا كمان وتشوفي تفكيرها وداها لفين لما شافت الي ع كلوتها
شوشو :هههههههههههههه انت تنفع مخرج افلام
انا:ههههههههه ياريت ، جربي بس ونشوف هتقول ايه
شوشو : انا كده بقولها اني شرموطة رسمي
انا:اهدي بس م هيا تعبانة اكتر منك خلينا نجرب مش هنخسر اسمعي الكلام
شوشو :طيب وبعدين ؟
انا:هتعملي زي م قلت لك كده وانتي بقي ع حسب الوضع وقتها تجودي من عندك
شوشو :ازاي ؟
انا:يعني لاقتيها اندمجت قوليلها دخلت اصحيه لاقيت بتاعه واقف زي م كان بيحصل
او لاقيت مكانه ع السرير في لبن بيحتلم وهو نايم
كده يعني ع حسب المقف وقتها وانتي هتكوني عارفه تستخدمي ده امتا وده امتا ولا اي رأيك
شوشو :ملكش حل
انا:ههههههههههههه اي خدمه ، هتجربي ؟
شوشو :هجرب حاضر
انا:ايوة بقي ورحت مسقف ومميل عليها ونايم فوقهاا ونازل فيها بوس ف شفايفها ونزلت ع رقبتها بقولها وحشتيني ومكمل بوس ورفعت البادي بتاعها ونزلت ع صدرها بوس ومص ولاقيت صدرها معلم
بقولها اي ده قالت عمك احمد كان محروم بقالوا اسبوعين جه عوض
قلتلها عشان كده فرهدك
قالت اااهه كمل بقي انت وسيبك من احمد دلوقتي
نزلت اخدت حلمة بزها ف بوقي وايدي بتفعص ف البز الشمال وبقت تتأوه امممممم ااههه براحه هتقطعها وانا مكمل رضاعه لحد م بقت الحلمة قد عقلة الصابع من هيجانها
مسكت صدرها ونزلت الحس م بينهم وتحت صدرها اووووووف
وهيا بقت تشد راسي عليها
نزلت ع بطنها والعب بلساني ف سرتها بقت ترفع وتهبد ف نفسها من الهيجان
اتعدلت وسحبت البنطلون الي لابساه او الاستريتش يعني ولاقيت كلوت ازرق سماوي سحبت الكلوت ولاقيت كسها قدامي ومكنتش نضفت الشعر لما جوزها جه
قلت لها اوووف هو نام معاكي من غير م تحلقي شعرك ؟
شوشو : اااه
انا : مقالكيش حاجه ؟
شوشو :لا قال بس انا قلت له اني ملحقتش وانه ملحقش يكبر ع وعد اني هنضفه المرة الجاية
انا:اوووف طيب كويس عشان انا بحب شعرك كده ونزلت ع شعر كسها بلساني
بقت تززوووم واحححححح وانا مكمل بلساني لحد م وصلت لعند شفايف كسها كان بين عليهم انهم مفحوتين نيك الصراحه
اول م حطيت لساني بين الشفايف راحت مصوته ااااه وشدت راسي علي كسها وكملت لحس
والعب بلساني ف الشفايف وبين الشفايف وهيا كل الي عليها امممم ايييييييي اوووووووف كمل كمل
فضلت العب بلساني لحد م حسيت انها قربت قمت معدول عنها وسيبتها تاخد نفسها بقت تشدني عليها
قلعت البنطلون وبليت زبي بريقي ومشيته ع كسها بقت تصوت وتزووم وتقول دخله بقي ارحمني
وراحت ماسكة زبي ب ايدها وعدلاه ع فتحة كسها وزقت نفسها راح داخل كله فيها وكملت انا بقي نيك ف كسها
طالع داخل وهيا بتتأوه وتصوت
ااااه كمل كمل يحبيبي كمل
اااه نييك كمان نييييك
اووووف اااه كمل احححححح
انا بنيك ف كسها زي م انا لحد م حسيت اني قربت اجيب قلت لها قربت اجيب
قالت عطشان سيبه ينيك وينزل فيه ااااي وراحت قافله رجليها ع ضهري من ورا وزبي نطري جواها وفضلت فوقها زي م انا وزبي بدأ يخرج من كسها
قالت رايح فين انا لسه مرتحتش
انا : مش رايح انا معاكي اهو مش هسبك الا اما ترتاحي ومديت ايدي ع كسها لاقيت اللبن بينزل منه اوووف وبينزل ع طيزها اووووووف
رحت بالل صباعي ف كسها وطلعته مشيته ع الخط الي بين كسها وخرم طيزها
بقت تزوووم اووي وتشخر حقيقي طيزها بالذات تخليها تشخر
شوشو :اااااح يخربيت امك الحركة دي بتموتني
انا:الحركة دي وبزود ف الحركة بصباعي عند خرم طيزها
شوشو :اااااه اووووف خرمي ناار نااار ااااه
انا:اوووف اطفهولك بلساني ؟
شوشو : اححححوووووو كده هيولع اكتر
انا:نزلت بلساني ع الحته الي بين طيزها وكسها بقت تشخر وتتنفض ورحت مادد ايدي بلعب ف كسها وانا بلحس ف خرمها
لحد م صوتت واتنفضت ونطرت ميتها بطريقه بنت متناكة ولا الي بتطرطر مياااه
منظرها ابن متناكة يهيج الحجر
ونفسها بدأ يهدي شوية
اتعدلت جمبها وطبعا ملط زي م احنا منظرنا ابن متناكة نايم جمبها وهيا عريانه وكل جسمها معلم من نيكي ليها والسرير غرقان مياه والهدوم حاجه اووووووف
انا : كنتي وحشاني اوووي
شوشو :ممممم وانت كمان كنت واحشني
انا:وطيزك كانت وحشاني اوي بردو
شوشو :اوووف كفاية االي عملته فيها
انا:هو ده حاجه انتي لو تهاوديني بس انا هريحهالك
شوشو :انسي خالص كفاية عليك الي بتعمله فيها اي حاجه تانيه هتفكر فيها همنعك خالص
انا:بس خلاص انا بهزر معاكي ، قومي نغير الفرشة الي غرقتيها دي
شوشو :لا مش قادرة
انا:هننام كده وهيا مبلولة ؟
شوشو :تعالي نروح ع سريرك والصبح نطلعها تنشف ف البكونة
انا:طيب ماشي وقمت وقامت ورايا جابت الاسدال ولبسته كده وخلاص من غير حاجه تحته
دخلنا الاوضه ودخلت جمبها ونمنا صحينا الصبح حسيت بيها وهيا بتقوم من جمبي
قامت دخلت الحمام وجت صحتني عشان نفطر سوا قمت رحت الحمام عما خلصت كانت جهزت الفطار فطرنا دخلت استحمت وانا مكنتش قادر اعمل حاجه الصراحه مدخلتش وراها
استنيتها خلصت ودخلت استحميت انا واما خرجت كانت لبست وهتخرج راحة شغلها خلاص
نزلت راحت شغلها وانا دخلت الاوضه بفكر ف كلام اماني الي قالته ل شيماء امبارح وبفكر اوصلها ازاي بعد م عرفت اني هايج وبنزل لبني عليها
المهم قمت طلعت المرتبه البلكونة تهوي مكان المياه بتاعة شيماء
وشلت هدومنا الوسخه ودخلتها الحمام وانا بحط الهدوم ف السلة لفت نظري حاجة عاملة زي الخيط مديت ايدي طلعتها
لاقيتها عبارة عن كلوت فتلة اول مرة اشوفه عند شيماء فتلة داخلة ف الطيز وعند كسها حاجة صغيرة متغطيش بردو اعتقد داخله كسها كمان
طلعته وفردته وبقيت اشم فيه وريحة شيماء جواه انا حافظها وتقريبا كانت لبساه ل احمد جوزها
اخدته ودخلت الاوضه وحطيته ع التسريحة وفضلت قدام التلفزيون ونمت شوية صحيت وشيماء بتفتح الباب وداخله
شوشو :صحيتك يحبيبي معلش
انا:لا يحبيبتي انا نايم صاحي كده
شوشو :عاوز تاكل ايه النهاردة ؟
انا:اي حاجة حلوة من ايدك
شوشو : بفكر اعمل سمك ف الفرن ؟
انا:حلو انا بحبه اووي
شوشو :بس كده عنيا ليك يحبيبي هغير واقوم اعملك صنية سمك
انا:يسلمولي يشوشو
شوشو قامت دخلت الاوضه تغير هدومها وبعدين خرجت ع الحمام دخلت الاوضه لاقيت هدومها الي قلعتها وفيها عرقها
ريحة عرقها بتهيجني اوووي استنيتها اما خرجت وجت الاوضه لاقتني جوا البلكونه نادت عليا دخلت لها ودخلت المرتبه كانت نشفت م المياة بتاعتها
عدلناها ع السرير وفرشتاه وكله تمام
بقولك يشوشو ... قول يحبيبي
مسكت الكلوت الفتلة وقلت لها بتاع مين ده ؟
شوشو :هههههه انت فتشت ف الغسيل يولا
انا:ولا فتشت ولا حاجه انا شلت هدومنا بتاعت امبارح ورايح احطها ف الغسيل لاقيت ده استغربت وقلت هسألك
شوشو :بتاعي طبعا عمك احمد جايب لي طقم وهو جي
انا:احا طقم ايه ده ؟ هو عادي راجل يدخل يشتري حاجه زي دي ؟
شوشو : ههههههه لا هو شافه ع النت وطلبه اونلاين
انا:كمان
شوشو :هههههههه اصله بيحب الحجات دي
انا: مشفتكيش انا بالفتلة ده ع فكرة
شوشو : هههههههه انت لو شفتني بيه مش هتسيبني
انا: طب عاوز اشوفه عليكي
شوشو :عنيا حاضر بس خلينا نعمل الاكل الاول وبعدين براحتنا
انا:طيب ماشي سبتها خرجت المطبخ
شوية ورحت لها بقولك ايه ؟
شوشو : قول
انا : اي رأيك اما تقولي ل اماني النهارده اني نزلتهم عندك انتي كمان ع الكلوت ؟
شوشو :يادي اماني الي لحست دماغك
انا:اسمعي بس خلينا نضرب ع الحديد وهو سخن عشان نشوف هتوصل معانا لفين
شوشو : حاضر يمصطفا يزنان
انا:هههههههه حيث كده بقي اما اقوم انزلهم ع الكلوت
شوشو : خد هنا ياد انت هتنزلهم بجد ولا ايه ؟
انا:هههههههه ايوا اومال بهزر عشان توريلها انتي كمان
شوشو : لا انت اتجننت رسمي
انا:سدقيني ده الي هيجيب نتيجة واختك هتفتح لك قلبها وهتاخدوا راحتكم لحد م تشوفي اخرها ايه
شوشو : يالهوي عليك عندك رد لكل حاجه
انا:ايوا طبعا انتي لسه شفتي حاجه ، هروح انزلهم انا بقي واجيلك هههههههه
شوشو : شوف واحد م الغسيل متجبش حاجه نضيفه
انا:لا انا هنزلهم ف ده ومسكت لها الفتلة
شوشو :ههههههه هو ده هيشيل حاجه ده خيط
انا:هنزلهم هنا بالظبط مكان الكس بالظبط وهدعكهم فيه عشان يبانوا وبعدين هصوره بموبايلك وخلاص
شوشو :طب شوف واحد غير ده عندك كتير جوا وهتلاقي الي قلعتهولي امبارح عندك
انا:لا انا عاوز ده
شوشو :طب يلا روح وسيبني اخلص الي ورايا
انا:ماشي ،سبتها ومشيت دخلت الاوضه وحلبت زبي ع الفتلة بتاعها ومكنتش نزلت كتير وجبت موبايلها وصورت الكلوت صورتين وهو فيه اللبن وشكله يهيج اووي من غير لبن عشان الفتلة اوووف
دخلت غسلت وقلت لها خلصت ووريتها الكلوت قعدت تضحك وقالت وديه الغسيل بقي وتعالي ساعدني
رحت ساعدتها لحد م خلصت وحطت الاكل ع النر قلت لها كلمي اماني بقي عما الاكل يستوي واعملي زي م اتفقنا وانا اكني مش موجود براحتك ها
شوشو : طب اصبر عما ناكل
انا:لسه شوية عما الاكل يخلص كلميها بس
شوشو :اووف عليك حاضر
مسكت الموبايل ورنت علي اماني وشغلت الاسبيكر
شوية واماني فتحت الخط
اماني : الوو ازيك يحبيبتي ؟
شوشو: كويسه يقلب اختك انتي عاملة ايه ؟
اماني : كويسه يحبيبتي
شوشو : مين الي عندك ؟
اماني : اسامه قدام التلفزيون والعيال ف دروسهم وانا عاملة سمك وحاطة الرز ع النار
شوشو : ماشي يحبيبتي بلهنا ع قلبكم
اماني : خير يحبيبتي ؟
شوشو: الموضوع الي كلمتيني فيه امبارح ؟
اماني : مصطفي قصدك ؟
شوشو : ايوة سي زفت وانا قاعد جمبها اضحك
اماني : حصل حاجه ولا ايه ؟
شوشو: النهارده جيت م الشغل بطلع الهدوم احطها ف الغسالة لاقيت الكلوت بتاعي غرقان لبن افكرت اني لبسته واحمد هنا
بس افتركت اني مكنتش لابسه الكلوت ده حتي بعتهولك شوفيه ع الواتس وراحت بعتالها الصورتين
اماني شافت الصور ومتكلمتش
شوشو: شفتيهم ؟
اماني : هااا ااه شفتهم يالهوي ده نفس الي حصل عندي تقريبا
شوشو: مش عارفه اعمل ايه
اماني : هو جابه م الدولاب ولا كنتي قلعاه ؟
شوشو: لا كان مرمي ف الغسيل كنت لبساه يوم م احمد جه
اماني: امممممم يبقي زي م عمل عندي عمل عندك
شوشو: بس هو عندي بقاله اكتر من شهر محصلش حاجه زي دي خالص
اماني: يمكن حصل بس مأخدتيش بالك
شوشو: لا انا عارفه ومتأكده لاني ببص ع حاجتي وانا بحطها تتغسل
اماني: ييالهوي يعني احنا السبب ف ان الواد يعمل الحاجات الوحشه دي
شوشو: واحنا مالنا هو قلناله اضرب عشرات ع كلوتاتنا
انا قاعد بسمع الحوار والهيجان مشي ف عروقي وزبي وقف وعمل خيمة ف الشورت الي لابسة
اماني : م هو لو مكانش شافنا مكنش عمل كده معانا
شوشو: سيبك م الحوار ده بقي احنا نعمل الي احنا عايزينه ومش مصطفي الي هنخاف منه يعني .. هيعمل ايه ؟ ولا هيعرف يعمل حاجه ؟
هو اخره يعمل زي م عمل كده وخلاص وبما انه مبيتجهش للغريب ف مش مشكله بس انا متدايقه بردو و ف نفس الوقت بقول اهو احسن م يعمل حاجه حرام بره
عارفه يبت ي اماني انا لما شفت اللبن بتاعه ف الكلوت حسيت اني قلبي هيتخلع من مكانه من كتر م بيدق
اماني : ومين سمعك ياختي انا اكتر منك
شوشو: حتي فكرت ان ده مني انا لكن شميت ريحته لاقيته لبن صرف
اماني: يخيبك شمتيه كمان
شوشو: مكنتش عاوزه اظلمه الصراحه بس طلع هو ف الاخر
اماني: طب وهتعملي ايه ؟
شوشو: مش عارفه انتي شايفه ايه ؟ اواجهه ولا اعمل ايه ؟
اماني : مش عارفه بس خدي بالك من لبسك قدامه ومتخليش حاجه منك مكشوفه واقفلي ع نفسك الاوضه وانتي نايمة
شوشو: ايه ده كلو ، م هو معايا بقالوا شهر لا مصطفي مش كده انا عارفه ومتاكده هو جايز م الي حصل انضغط شوية وفك عن نفسه م انتي م وعارفه
لكن مش لدرجة اعمل كده معاه لا وكده كده انا بقعد معاه ب الاسدال وبتبص لي وتضحك
اماني: منا خايفه اوي الصراحه
شوشو: متخافيش هو يعني كان قام نط علينا ده شافنا عريانين سابنا ومشي لو هو حد وحش كان نط علينا احنا الاتنين واحنا كنا م هنصدق وضحكت
اماني: هههههه شوف البت انتي ف ايه ولا ف ايه ؟
شوشو: يعني مش ده الي كان هيحصل
اماني: هو احنا كان ف بالنا حاجه وقتها احنا كنا عايزين الارض تبلعنا
شوشو: ع رأيك بس الواد تفهم الموضوع وجه اعتذرلك وقتها وقالك كملي يخالتو يعني عارف انك محتاجه لكده والا كان ضربنا ولا فضحنا وقال ل امه
اماني : فعلا منا استغرب اما لاقيته بيقولي انا اسف ي خالتو انا عرت انك محتاجه كده وهمشي واسيبكم تكملوا وفعلا عمل كده
شوشو: طب ومخلتيناش نكمل ليه هههههه
اماني: نكمل ايه هو احنا كان فينا حيل نعمل حاجه ده احنا ولا الي ممسوكين اداب
شوشو: اداب اداب ده احنا نازلين من بتاع واحد ههههههههههه
اماني: ههههههههههه يفضحك ضحكتيني
شوشو: نعمل ايه مع الواد ده نشد عليه ولا نسيبه براحته ولا ايه ؟
اماني : مش عارفه بس هنشد عليه ازاي ؟
شوشو: نعرفه اننا عرفنا الي هو عمله وانه غلط وميعملش كده تاني
اماني: لا انا عمري م هعرف اقوله حاجه زي دي
شوشو: يعني مقولوش ؟
اماني: لو هتعرفي تقوليله قوليله انتي
شوشو: هشوف كده واقولك
اماني : بس متجبيش سيرة الكلوت بتاعي قولي ع بتاعك بس
شوشو: لا هقوله ع الاتنين عشان يعرف اننا قفشناه
اماني : لا بلاش تقولي خليه مفكر اني معرفتش
انا سامع كل ده وشوشو طبعا مبسوطة م الخطوة دي
شوشو: ليه يبنتي مش احنا قلنا عشان يلم نفسه شوية
اماني: مش عارفه هبص ف وشه ازاي بعد كده
شوشو: خلاص هقوله ع الكلوت بتاعي وانتي تبقي تقوليله ع الكلوت بتاعك
اماني: لاااااا انا مش هقول قولي انتي وخلاص
شوشو: ماشي خلاص هقول انا
وخلصوا المكالمة وقفلوا وقمنا نشوف الاكل الي ع النار واحنا بنتكلم وقالت تسدق انت واد ملكش حل
بقولها ليه ؟
شوشو :واضح انها هاجت من الي لاقته ع كلوتها
انا:بجد
شوشو :ايوا انا حسيت من كلامها انها عايزه كده وانها مبسوطة بكده
انا:مش قلتلك هتجيب نتيجه
شوشو :يومين كمان ونجرب تاني نشوف وصلت لفين
انا:يومين ايه هو بكرة بس ههههه
شوشو :ماشي بكرة بس
انا:ايوا بقي يشوشو يجميل انت
شوشو :يلا ياد من هنا خليني اطلع الاكل قبل م يتحرق
انا:يلا هحول معاكي
عبت الاكل وحولت معاها طلعنا ع السفره بتاعة الاكل
وبدأنا ناكل تأكلني وأأكلها وعدي اليوم زي كل مره وختم بالليل بنيكة زي كل يوم
تاني يوم فطرنا وراحت شغلها وانا نزلت لاصحابي ورجعت بعد العصر
دخلت لاقيتها ف البلكونة بتنشر الهدوم رحت وقفت جمبها وخلصنا ودخلنا اتغدينا وقعدنا قدام التلفزيون
شوشو: اي رأيك نكلم اماني ؟
انا : ياريت ، بس هتقولي لها ايه ؟
شوشو: هقولها اني قعدت معاك واتكلمت وانت صارحتني بالي عملته ووعدتني مش هتعمل كده تاني
انا :هتقولي لها ايه بالظبط ؟
شوشو: هتصل عليها واسمع هقولها ايه متخافش هيعجبك
انا :هههه انا عاجبني من غير اي حاجه يلا اتصلي
مسكت الموبايل واتصلت ع اماني مردتش من اول مره قالت هتلاقيها نايمة ولا بتعمل حاجه شوية ونرن تاني
قلت لها ماشي براحتك
عدي 10 دقايق لاقينا اماني اللي بتتصل
شوشو: ردت عليها اي يحبيبتي والسلامات واللاذي منه
شوشو: رنيت عليكي مردتيش ؟
اماني: كنت بستحمي وخرجت لاقيتك رنيتي
شوشو: ماشي يحبيبتي
اماني: عملتي ايه مع الواد ؟ هو فين صحيح ؟
شوشو: نزل من شوية
اماني: كلمتيه ؟
شوشو: ااه كلمته
اماني : يالهوي قلتيله ايه ؟
شوشو : النهارده داخلة اصحيه عشان نفطر زي كل يوم لاقيت الواد نايم وبتاعه واقف
انا تنحت م الي سمعته وبصيت لها وضحكت وزبي وقف
ف الجانب التاني اماني قالت ها وسكتت وبعدين قالت لها بتقولي ايه ؟
شوشو: بقولك داخله اصحيه معرفش كان بيحلم ب ايه ولا ايه الي بيحصل لاقيت بنطلونه منفوخ
اماني: اها وبعدين ؟
شوشو: انكسفت وخرجت بره ودخلت تاني كان لسه زي م هو
اماني: متأكده انه كان نايم ؟
شوشو: ايوة نايم ف سابع نومه انا راقبته شوية لاقيته رايح ف النوم بس تقريبا كان بيحلم بقي او معرفش جايز الانتصاب الصباحي م انتي عارفه ان ده طبيعي
اماني: مممم ايوة
شوشو: المهم شوية ودخلت تاني هزيته وصحيته قمنا فطرنا سوا ومشيت رحت شغلي وجيت فتشت تاني ف الكلوتات بس ملقتش حاجه حصلت عشان كنت ناوية ع شر لو لاقيته عملها تاني
اماني : طيب كويس عملتي ايه معاه ؟
شوشو: جيت عملت الغدا وبعدين بدأت اتكلم معاه واسأله عن صحابه وهل كويسين ولا لأ وانه يخلي باله من نفسه ومن صحابه ميسمعش كلامهم ف اي حاجه وهو كان متقبل الكلام وبيقولي حاضر
اماني: طيب كويس
شوشو: وبعدين قلت له ي مصططفي انا عاوزه اسألك ع حاجه بس لو خبيت عليا هزعل منك وزعلي ده هيخليني اخد جمب منك خالص
لاقيت وشه قلب وقال اسألي يشوشو في ايه ؟
قلت له اوعدني انك تبقي صريح معايا ومتخبيش عني حاجه
قالي اوعدك بس قلقتيني قوليلي ايه الي حصل ؟
شوشو: قلت له انت بتتفرج مع اصحابك ع حجات وحشه ؟
اماني بلهفة وقالك ايه ؟
شوشو: قالي لا طبعا وازاي هشوف حاجه زي دي وليه بسأل
قلت له متخافش مش هقول لحد انا بتكلم معاك بالراحه واي كلمه هتقولها هتكون بيني وبينك بس حسيته اتطمن شوية وقال بصراحة كنت بتفرج بس زمان ... مبقتش اتفرج
قلت له طيب كويس انك بطلت ،سألني ليه بتسألي هو حد قالك حاجه عني ؟
قلت له لا اتطمن محدش قالي حاجه انا بتطمن عليك وهتعرف دلوقتي بسألك ليه ؟
لاقيته اتخض كده قلت له متخافش خليك صريح معايا وانا مش هقول لحد حاجه لكن لو كدبت عليا هقول ل امك اخواتك
قال خلاص خلاص هقولك الي انتي عيزاه بس متقوليش لحد
رحت مطلعه الكلوت الي عمل عليه ف الحمام وقلت له ايه ده ؟
لاقيته اتخض ووشه احمر واتعدل ف قاعدته وقالي ماله ده
رحت مسكاه ب ايدي الاتنين وقلت له ايه الي جوا الكلوت بتاعي ده واياك تكدب عليا
لاقيته هيعيط قلت له متخافش قلت لك خليك صريح معايا وانا مش هعملك حاجه
قال مش هعمل كده تاني واخر مره سامحيني وبدأ يعيط
انا طبعا قاعد منبهر بالي شيماء بتقوله ده انتي طلعتي بتفكري احسن مني وفعلا النسوان لما بتهيج مبتفكرش ف اي حاجه غير متعتها ودي حقيقه م الي شفته من تصرفات شوشو مع اختها انها عاوزه توصلها اني انام معاهم الاتنين مع بعض
م علينا نكمل الحوار
اماني : ي جرأتك يشيخه ده لو ابني انا مش هعررف اتكلم كده معاه
شوشو: مش كده احسن عشان نعرف راسنا من رجلينا
اماني: عندك حق وبعدين حصل ايه ؟
شوشو: قلت له متعيطش مفيش راجل بيعيط والمفروض انك بقيت راجل يعني ولا لسه عيل ؟
قالي انا اسف يشوشو سامحيني بس غصب عني محستش بنفسي غير وانا بعمل كده الشيطان ضحك عليا
قلت له خلاص الي حصل حصل بس ليه عملت كده ؟ قالي كنت بحط هدومي ف السبت لفت نظري شكله ومحستش غير وانا بعمل كده
قلت له وانت عملت كام مرة بقي ع كده من يوم م جيت ؟
قالي معملتش غير المرة دي ومش هعمل كده تاني
قلت له اشمعنا المرة دي بقي عملت كده سكت ومردش
قلت له اتكلم اشمعنا المرة دي ؟ قال لما شفته افتكرت شكلكلما شفتك من غير هدوم والشيطان ضحك عليا خلاني اعمل كده
قلت له ينهارك اسود وانت بتفكر فيا من غير هدوم ؟ ع كده بقي كلام خالتك اماني صح ؟
اماني: يالهوي انتي قلتيله ؟
شوشو: ايوا طبعا
اماني: وبعدين ؟
شوشو: قالي كلام ايه واتخض كده ..قلت له الي انت عملته ع ده عملته عند خالتك اماني صح ؟
سكت وبص ف الارض شخطت فيه كلمني زي م بكلمك
قالي غصب عني ..قلت له هو كل حاجه غصب عنك غصب عنك وتقولي اول مره تعملها شكلك واخد ع كده ومبهدل كلوتاتنا من زمان
قال وحياتك عندي دي اول مرة اعمل كده معاكي انتي وخالتي اماني
قلت له احكيلي عملت ايه عند اماني ؟
قالي كنت هناك مع رحمه واتزنقت دخلت الحمام وانا بغسل شفت الشورت بتاعها ع الغسيل شكله شدني والشيطان صورلي شكلها لما كانت عندك هنا ومحستش بنفسي غير وانا ماسك الشورت وبعمل كده
اماني: ممممممممم
شوشو: خالتك اماني كانت هتقول ل امك ع الي عملته وتفضحك لكن انا سكتتها وقلت لها نشوف ازاي يعمل كده
وهيا الي نبهتني اني اخد بالي منك وفعلا كلامها طلع صح
قعد يقول سامحيني ولو حصل حاجه زي كده تاني قولي لامي واعملي الي انتي عيزاه بس هيا اول واخر مره
قلت له احنا خايفين عليك و ع صحتك يحبيبي والي انت عملته ده بتضر نفسك انا عارفه انك شاب وبتفكر ف حجات شباب بس غلط عليك وانا مش عيزاك تضر نفسك
قالي حاضر اوعدك مش هتتكرر تاني
قلت له ولا عندي ولا عند خالتك ولا عند اي حد
قالي معملتش غير عندكم بس ...
قلت له مسدقاك وعارفه انه لولا الموقف الي شفتنا فيه انا وخالتك مكنش ده حصل
لاقيت الواد وشه احمر وبنطلونه بدأ يتنفخ
اماني: يالهوي بجد
شوشو: ايوا ... زي مبقولك كده
اماني: قالك ايه ؟
شوشو: سكت مردش قلت له صح ولا كلامي غلط قالي صح يشوشو
قلت له يعني انت مشفتتش جسم حد خالص ولا بتتجسس ع حد عندكم ف البيت قال لا ... خالص انا مشفتش غير انتي وخالتي اماني بس وعمري م فكرت اتجسس ع حد
قلت له المفروض انك كبير وفهمت كلامي لما قلت لك عملت كده ليه ؟ قالي ايوة فهمت انكم محتاجين لكده ومزعلتش عشان انتم الي مربييني وعارف انكم مش هتعملوا حاجه غلط
جدع يمصطفي انت ابننا ولولا اننا احتجنا لده مكنش حصل حاجه زي دي
اماني: يالهوي انتي قلتيله كده ؟
شوشو: ايوا طبعا عشان نعرف نقفل الموضوع ده معاه وميبقاش تهديد بالنسبه لنا
اماني: يقلبك وجرأتك ده انا مش عارفه هبص ف وشه ازاي بعد الي قلتيه ده
شوشو: ياختي اتعاملي عادي بقي احنا معملناش حاجه والواد فهم الليلة ومسكناه من ايده الي بتوجعه
اماني: ...يستر
شوشو: المهم قال خلاص يخالتو انا مش هعمل كده تاني ولو انتي وخالتي اماني محتاجين تعملوا كده ابقي قوليلي وانا هروح البيت ومش هاجي غير اما تقوليلي
اماني : احيييه كمان
شوشو: منا بقولك الواد طلع ع نياته خالص والي حصل غصب عنه كنا احنا السبب فيه متخيله يشوف بطتين قدامة عريانين ملط
اماني: ههههه ومش اي بط
شوشو: هههههههه كويس انه مسك نفسه وقتها
اماني: يالهوي هو كان ممكن يعمل حاجه ؟
شوشو: حد غيره كان اعتدي علينا وبهدلنا وهددنا لكن الواد متربي وفهم كلامي بسرعه وقال هسيبكم تكملوا بس كان بعد ايه بقي
اماني: بعد م قطعنا الخلفة ههههه
شوشو: هههههه المهم متقلقيش م الواد انا فهمته اني مش هقول حاجه لحد وان دي اخر مره هيعمل فيها كده وانها مش هتتكرر بس انتي اتعاملي عادي والي حصل حصل وخلاص
اماني: هحاول حاضر ، بس قوليلي هو بتاعه فضل واقف وانتي بتكلميه ؟
شوشو: بصت لي وغمزت ، لا موقفش غير اما قلت له انه شافني انا وانتي عريانين لكن قبل كده كان مخضوض
اماني: مممم يعني اكيد لسه بيفكر ف الي شافه
شوشو: م يفكر مش احسن م يفكر ف الغريب ويعمل حاجه
اماني: انا اصلا مش عارفه انتي ازاي بتتعاملي عادي بعد كل الي حصل ده وانه مش بيبص لك بصه وحشه
شوشو: لو حسيت كده كنت اتصرفت معاه لكن انا شايفه ان الي حصل ده الصح واننا عرفنا الي هو عمله ومسكنا عليه حاجه زي م هو شافنا
اماني: طب عشان خاطري خدي بالك متأمنيش اوي كده
شوشو: انتي عبيطه انا متأكده لو قلعت ملط قدامه مش هيعمل حاجه وبعدين لو حصلي حاجه هو اول واحد هيكون جمبي يعني مش هخاف منه
اماني: يخيبك بت انتي جبتي الجرأه دي كلها منين وبعدين انتي بتقولي بتاعه بيقف لما بتجيبي سيرة الموقف الي حصل يبقي ازاي مش هيعمل حاجه
شوشو: هو ده اخره هيهيج يعني ؟ بس مش هيتجرأ اكتر من كده انتي ام وعارفه سن المراهقه والي بيفكروا فيه انهم يريحوا نفسهم وخلاص وده الي حصل لما شاف كلوتك وكلوتي
انا جبت اخر م الحوار وطلعت زبي بقيت العب فيه وشوشو بتتكلم وعماله تبص لي هتموت وتنززل عليه
اماني : ممم عندك حق
شوشو: المهم انتي طبعا من يومها معملتيش حاجه ؟
اماني: حاجة ايه ؟
شوشو: ههههههه اسامه مجاش ناحيتك ؟
اماني : لا يااختي مفيش حاجه انتي الي احمد جه عمل معاكي الواجب
شوشو: هههههههه فين ده ؟ ده انا قاعده هايجه ع نفسي
اماني : شوف البت ، اومال الكلوت الفتلة ده كنتي لبساه لمين ؟ لامك ؟ ههههههههه
شوشو: هههههههههه ضحكتيني بس بردو ميمنعش اني هايجه
اماني : روحي ريحي نفسك اجري بدل م انتي بقيتي هايجة ع نفسك كده ، احنا بنكبر نتهبل
شوشو: طب م تيجي شوية
اماني : لا لا خلاص هيا ناقصه فضايح
شوشو: يبت فضايح ايه متخافيش هوزعه وهو هيفهم مش هييجي غير اما اقوله تعالي
اماني : يالهوي يعني يبقي عارف اننا قاعدين ننيك بعض كمان لا مش عايزه
شوشو: بذمتك يشيخه مبياكلكيش ؟
اماني: يبت اسكتي بقي سبيه ف حاله
شوشو: ردي عليا بس ؟بياكلك ولا ؟
اماني: اوووف يعني شوية
شوشو: وانا كمان بياكلني من ساعه م شفت لبن الواد ع الكلوت
اماني : امممم يخربيتك
شوشو: ليككون ده الي هيجك يبت بردو
اماني: لا انا هيجانه من قبله بس ميمنعش بردو اني هجت لما عرفت ان ده لبن مصطفي
انا نطرت من الكلام الي انا سامعه من جوز اللباوي دول اووووف كسم الهيجان بتاعهم
شوشو: اومال لو دخلتي تصحيه لاقيتي بتاعه واقف زي م انا شفت كده
اماني: اسكتي يبت انا ع اخري مش نقصااكي انتي وهو
شوشو: مالك يبت ، تخيلي كده داخله تصحيه شفتيه واقف هتعملي ايه ؟
اماني: يالهوي عليكي اسكتي بقي
شوشو: ههههههه هيجك اكتر صح
ااماني: اوووف اصل افتكرت لما بصحي الواد هنا احيانا كنت بشوف حمامته واقفه
شوشو : اوووف حمامته ؟
اماني : اممممم اها ، غيري السيرة دي بقي
شوشو: البسي وتعالي وانا هكلم مصطفي اقوله ميجيش غير بالليل
اماني : لا مش جايه تعالي انتي
شوشو: يبت تعالي هنا هناخد راحتنا اكتر من عندك عشان العيال
اماني: انا عارفه انك مش هتكستي غير اما تفضحينا مش كفاية الواد عرف الي بيحصل كمان هتقوليله اننا نايمين نتناك دلوقتي متجيش
شوشو: خلاص هقوله اقعد اتفرج ف صمت ههههههههه
اماني: انا خايفه ع الواد منك ، اوعي تقربي م الواد يبت وتفضحينا
شوشو: ياريت هو انا اطول ، ده انا كنت هموت واشوف زبه الي تحت البنطلون ده
اماني: احححح يخربيتك اسكتي
شوشو: ... كسي بياكلني من لصبح ورحت الشغل وانا تعبانه لدرجة ان لو كان في خيار كنت حطيت واحده وانا رايحه
اماني: يبنت الهايجه هتفضحينا هيا وصلت لكده اومال لو مكنش احمد معاكي من يومين بقي
شوشو: منتي عارفه يمنمن اننا من صغرنا والهيجان لما بيمسك فينا بيعمل ايه ولا نسيتي
اماني: لا ياختي منستش م هو كله ع يدي انا انا اول واحده لمستك وعلمتك
شوشو: اوووووف طب م تيجي يلا بدل التليفون ده انجزي
اماني : بلاش عشان خاطري
شوشو: خلصي بقي بطلي دلع ، ع الاقل نكمل الي وقفنا عنده المرة الي فاتت ونريح كسك التعبان ده بس هاتي خيارتين كبار من عندك
اماني : اووووووف ححااضر هقوم البس واجيلك وانتي كلمي الولا متخلهوش ييجي
شوشو: هكلمه اقوله خالتك اماني هنا بحكيلها الي حصل متجيش غير اما اقولك .. تمام كده ؟
اماني: ماشي كويس
شوشو: يلا مستنياكي
اماني: مسافة السكة
قفلوا مع بعض رحت قايم ع شيماء مقلعها التيشرت الي لبساه وماسك بزازها عض ومص ولحس ورضاعه وايدي ع كسها من فوق البنطلون لاقيتها غرقانه
قلت لها احاا ايه الهيجان ده
قالت من امبارح وانا هايجه عليها اوي من ساعة م حكت علي لاقته ف كلوتها وبعتت لي صورته
قلت لها انتي طلعتي مصيبه قالت سيبني بس دلوقتي وانزل انت قبل م تيجي وانا المرة دي هخليها جاهزة لاي حاجه بعد كده
انا : اوووووف بجد
شوشو: اسمع الكلام بس وانزل دلوقتي ومتجيش غير اما اكلمك
انا : ماشي ورحت بايسها من بوقها وقمت لبست ونزلت وانا طالع م الشارع شايف اماني جايه من بعيد زبي وقف ع اخره وانا ف الشارع قمت متداري ف جمب وعدلته ف البنطلون عشان اقدر امشي ف الشارع
رحت البيت عندنا دخلت اخدت دش وغيرت البوكسر كان غرق لبن من الي سمعته من شيماء واماني
امي جت من بره لاقتني قالت كنت فين قلت لها كنت بلعب كورة وجيت استحمي وهروح ل شيماء بالليل
قالت سايبها لوحدها ليه قلت لها هيا هتنخطف يعني وبعدين هو انا مربوط عندها ولا ايه امي قالت لو مش عايز تروح هقولها ابوك قال متروحش وخلاص
قلت لها لا عادي هروح بس مبحبش ابقي ممتكتف م انتي عارفه بحب اروح واجي براحتي
امي قالت براحتك يحبيبي بس متزعلش بنت خالتك عشان هيا بتعتبرك ابنها الي مخلفتوش وطالعه بيك السما قلت لها حاضر
ع الساعه 7 لاقيت شيماء بتتصل بتقولي انت فين ؟ قلت لها ف البيت قالت خلاص ابقي تعالي
قلت لها مشيت ؟ قالت اه مشيت مستنياك
انا :اجبلك حاجه معايا ؟
شوشو: سلامك يحبيبي تعالي انت بس
انا :تمام مسافة السكة
قفلت معاها وقلت ل امي هروح ل شيماء عشان اتصلت عايزة اجيب لها حاجه قالت روح يحبيبي وسلملي عليها ومشيت
روحت فتحت ودخلت لاقيتها لابسه روب ع الملط مش لابسه حاجه تحته خالص والهدوم مرميه ف الصالة
انا :اوووف شكلها كانت معركة حامية
شوشو: ههههههه كانت حرب
انا : ملحقتوش تدخلوا جوا ولا ايه ؟
شوشو: لا عادي قعدنا شوية هنا وبعدين دخلنا
انا : اووف طب احكيلي حصل ايه
شوشو: طب خد نفسك بس مستعجل ليه
انا :مستعجل اوووي ، مستعجل جدا هههههههه
شوشو: ههههههههههه طب اقعد هحكيلك
انا :قعدت احكي يلا
شيماء بدأت تحكي انت نزلت وشوية خالتك جت دخلت وسلمت عليا وسألت عليك قلت لهااني كلمتك قلت لك زي م اتفقنا كده
وبعدين قالت ل ييجي تاني قلت لها لا هو خايف منك وانا قلت له انك عاوزة تقولي لامه وانا جبتك اهديكي وافهمك وكده
اماني: طب كويس، الا قوليلي بقي انتي مالك كده الايام دي مش عجباني
شوشو: وحياتك انا م عارفه بقالي فترة تعبانه تقريبا من قلة الزيارة
اماني: هههه اومال لو مكنش عندك زيارة من يومين
شوشو: الزيارة دي تأديه واجب م انتي عارفه هما بيكبروا بيتهدوا واحنا بنكبر نتهبل ههههه
اماني: ههههه فعلا انت انهبلتي وبقيتي تهيجي ع العيال كمان
شوشو: قال يعني انتي الي مبتهجيش ده انتي مجرد م شفتي لبن الواد كسك قام عليكي
اماني :اووف ايوة حصل حسيت اني مرغوبة لسه
شوشو: هو احنا عجزنا احنا لسه بخيرنا كل المشكله ان رجالتنا شالت الهم بدري وده الي خلاهم يقصروا معانا
اماني: عندك حق
شوشو: جبتي الحاجه معاكي ؟
اماني: اهم ياختي وطلعت الخيار م الكيسه السوده الي ف صدرها
شوشو: هههههههه حطاهم فين ؟
اماني: اومال اقولهم واخده خيارتين ل شيماء ههههههه
شوشو: قصدك واحده ليكي وواحده لشيماء
اماني: خديهم الاتنين مش هقولك لأ هههههه
شوشو: مسكت الخيار وقعدت تعمل اكنها ماسكة زبر ف ايدها ، حلو يبت استكبرتي الي عندك
اماني: ههههه مش عايزة اقولك انكل تسويقه بجيب اتنين تلاته كده عشان لو احتجتهم
شوشو: بينفعوا وقت الزنقه هههههه وقربت من اماني ومسكت ايدها وحطتها ع كسها من فوق الاسترتش الي لبساه
اماني قفشت كسها ب ايدها وقالت لها انتي تعباه ع نفسك يبت يخربيت امك مغرقه نفسك كده ليه
شوشو: من وقت م كلمتك وهو شغال ع الحال ده ولو مكنتش جيتي كنت هغتصب الواد وهو نايم
اماني: اوعي يبت تعملي حاجه وتفضحينا
شوشو: اوووف ياريت اهو بدل الهيجان ده ادعكي ادعكي واماني تزود دعك ف كس شيماء
شوشو: ااه يقلب اختك كماان كماان اااه وراحت نايمة جمبها ع الركنه وقلعت الاسترتش وبقت بالكلوت
اماني بصت عليها قالت لها ايه يبت اومال انا اعمل ايه ف النار الي جوايا دي
شيماء قالت لها اقلعي عشان نطفيها اااه ولا نشوف حد يطفيها
اماني : احححاا حد ايه لا خلينا نطفي نفسنا وقامت قلعت العباية وكانت تحتها بجامة بنص كم قلعت الجاكت بقت ب السنتيانه
قمت اتعدلت وقلعتها البنطلون بتاعها بقت ب الكلوت والسنتيانه وكان غرقان من ميتها
قلت لها اححا ايه ده كلو قالت منا قايله لك انا مولعه وع اخري وانتي محلتيش عني بردو
وقمت دافسه وشي ف صدرها وهيا بقت توحوح وايدي بتلعب ف كسها من فوق الكلوت وبقت تطلع صوت قالت استني استني تعالي ندخل جوة
قمنا دخلنا جوة انا لابسه كلوت بس وهياا لابسه سنتيانه وكلوت اول م دخلنا قلعتها السنتيانه وصدرها نزل مدلدل انت عارف انه كبير
انا : اهاا عارف
شوشو: وبعدين مسكت فردة بزها اليمين وقعدت ارضع وامص فيها وهيا غاله اااه اححح يشوووشوو اييي اوووف انزلي تحت بقي مش قادره اوووف
فضلت العب ف بزازها وارضع ف حلمتها ونزلت ع تحت قلعتها الكلوت وبقي كسها القابب قدامي كان ملزق من ميتها قالت استني هقوم اغسله قلت لها اقعدي هنا ونزلت بلساني علي بداية كسها واماني تصوت اااه اااااه اوووف ايييي كسسسي يشوشو اوووف
شوشو: ماله كسك يقلب اختك ؟
اماني : نااار عاوز يتنااااك اووووف
شوشو: اوووف هنيكو حاضر
اماني: اااه بسرررعه اوووف
شوشو: فضلت الحس ف ككسها وفتحت كسها ب ايدي وبدأت ادخل صوباع والتاني وهيا كانت ف قمة هيجانها وتشخر وتصوت وتعض ف المخده م الهيجان الي جواها
وقمت جبت الخيار وجيت دخلت عليها تاني لاقيتها بتلعب ف نفسها شلت ايدها ومسكت الخيارة وبليتها من مياة كسها وبدأت ادخلها واحده واحده وهيااا تزق نفسها عليها وانا اطلعها من كسها لحد م قالت همموت مش قادرة نكيني بقي نكيني
بقيت ادخل الخيارة واطلعها وهياا ااااه ااحححح نيكي كمان اووووي كماااان اووووف ااااه كسي يشوشو اااه كسس اختك كمااان اووووف
ونزلت ب ايدي ع الحته الي انت بتحب تلعب فيها
انا : انهي حته دي ؟
شوشو: الحته الي بين طيزي وكسي
انا : اووووووووف وبعدين
شوشو: نزلت وبقيت احرك ايدي زي م بتعمل وهيا بقت تزوووم وتعض ف نفسها وتزق نفسها عليا وانا شغاله لحد م وصلت ل خرم طيزها طلعت بليت صباعي ف كسها ونزلت ع الخرم
وطباعي اختفي بين طيزها عشان كبيره وفخادها كبيره
انا : اوووف اايوا
شوشو : وبدأت احط صوباعي ع اول الخرم واحركه وهيا بقت تشخر
انا : احا هي الطيز بتخليكم تشخروا كده
شوشو: اووووف تقريبا كده
وبقيت ايد بتنيك ف كسها بالخيار والتانية بتلعب ف خرم طيزها وهيا بقت تشخر وتصوت وتقول نيكي اختك ااااه
نكيني ي شرمووطه وانا ولعت منها اوووي لان نادرا لما اماني تقول حاجه زي كده بس وقتها مكنتش حاسه بنفسها وبقت تشتم نفسها وتقول انا متناكة وكسي متناك وعاوز يتناك
ف انا استغليت الفرصه وقلت لها اووووف يلبوة منا بنيكك اهوو
بقت تقول اااه نيكي نيكي افشخيه كماان الكس المتناك ده
قلت لها اوووف اجبلك الواد مصطفي ينيكك راحت مصوته وقالت اححححووووو ااااااه ونطرت ميتها وعسلها وغرقت السرير
وانا فضلت مكمله لحد م نزلت اللبن بتاعها وهديت
انا : احا يالهوي كل ده حصل من اماني
شوشو: وقت الهيجان احنا منعرفش اي الي بيحصل وانت شفت بعينك معايا
انا : ايوة شفت وبعدين حصل ايه ؟
شوشو: اعصابها هديت لما نزلت وبقت مفرهده وعماله تضحك وتقول يالهوي عليا و ع سنيني دي اخرتها بقيت بتناك بالخيارة
قلت لها انتي منزلتيش غير اما قلت لك اجيبلك الواد مصطفي ينيكك
اماني: اووووووف معرفش ايه حصلي من وقت م قلتيلي انك شفتي زبه واقف وانا مش ع بعضي ومحستش بنفسي
شوشو: انتي بتهيجي ع الواد انتي كمان ؟
اماني: لا انا مشفتش حاجه انا هايجه ع كلامك
شوشو: انتي كنتي ولا اجدعها شرمووطه دلوقتي
اماني: هنشوفك دلوقتي يلا قومي
وراحت زقاني ع السرير ونامت فوقي جسم خالتك تقيل بقت بزازها ع بزازي ورجلي مفتوحه وهيا بين رجلي وبقت تحك نفسك ف كسي ونزلت ع شفايفي تمص فيهم
شوشو: براحه يبت ع شفايفي
اماني: سيبي نفسك انا هريحك زي م ريحتيني ونزلت ب ايدها ع كسي من فوق الكلوت وسابت شفايفي ونزلت ع بزازي تعض وترضع وتقولي بزازك حلوة من وانتي صغيرة انتي احلي بزاز فينا
بزازك صغيرة وملمومه واحنا بزازنا كبيرة وانا هجت بقي وهيا كملت مص ولحس ف الحلمة وتلعب بلسانها فيها وانا مولعه اوي وبقيت اقولها يلا افشخيني زي م فشختك
نزلت قلعتني الكلوت وشافت كسي وعليه الشعر قالت احا هو احمد ناكك بشعرتك دي
قلت لها ايوا
قالت محلقتيهاش لي ولا جيتي احلقهالك ليه ؟ قلت لها المرة الجاية ملحقتش احلقها المرة دي وهو حبها كده صغيرة
قالت اووف شكلها يهيج فعلا وبدأت تفرك ف كسي وانا بقيت ف عالم تاني وهيا شغاله ايد بتفرك ف بزازي وايد بتلعب ف كسي وشفايفه
شوشو: ااااه كمااان اااه يمنمن اااه وحشني ايدك ولعبها اووووف
اماني: وانتي وحشني كسك وزنبورك وتدخل صوباعين ف كسي وانا شغاله ااااه ااااه كسي ي اماني كسي
اماني: ماله كسك يبت ؟
شوشو: كسي متناااك زي كسك اممممم
اماني : اوووف يلبوة انا هنيكو دلوقتي خدي وبدأت تدخل صوابعها جامد وتطلع وانا اصوت واقولها كفاية صوابع بقي نيكي بقي نيكي
مسكت الخياارة الجديده ولسه هتدخلها قلت لها لا هاتي التانية عشان تدخل بسهولة وجابتها ومسكتها وراحت حطاها ع اول كسي وتطلع وتنزل وانا بشخر م الهيجان وتروح حطاها ع زنبوري وتدخل اولها وتططلعها وانا بقيت اشخر واصوت
وراحت حطاها مرة واحده وفضلت تنيك وتنيك وتقولي مبسوطة كده كان نفسك تتناكي اهو بنيكك اهو
ةوانا اقولها نيييكي ي منمن نيييكي ااااه كممااان اااه
اهههو يلبوة اختك اهوووو خدي ف كسكوسك
وانا اااه ااممممم اااه يكسي اااه
وراحت ماسكاني من صدري وتقرص حلمتي يصاصا وانا بصوت اوي منها وفضلت تنيك فيا بالخيارة ونزلت بلسانها ع كسي وهيا بتنيك بالخيارة بقيت اتشال وتهبد وهيا مبسوطة اني بتلوي قدامها
وانا اقولها اهه ي امااني ااه نيكي كمان افشخي اختك حبيبتك كمان
ااهوو يلبوة يشرموووطه عاوزه تتناكي م الولا وتفضحينا
شووشو: اااه اووي نفسي اووووي اااه
اماني: انا ولا هو يبت ؟
شوشو: انتوا الاتنين تمسكوني تفشخوني نييك هو بزبه وانتي بخيارتك اووووف اااه
اماني: خدي يلبوة ده زب اختك
شوشو: انا بقيت اشخر اوووي وقلت لها هجيب ي اماني راحت مطلعه الخيارة ومدخله رجليها ف رجلي مقص وبقي كسها ع كسي واول م لمسوا بعض رحت ناطرة وغرقتها واترمت جمبي مهدود حيلها وفعلا دي اول مرة نهيج اوي كد انا واماني ع بعض
انا : اوووف وبعدين ؟
فضلنا نبص لنفسنا ونضحك واحنا فاشخين رجلينا ونايمين ملط ولا اكننا اتنين شراميط مستنيين الي ينط عليهم
انا: اوووف هانت اووي يشوشو
شوشو: هيا ع تكة وهتموت وتتناك
انا : احا محدش هيلمسها غيري
شوشو: اومال هنتناك من الغريب يعني
المهم فضلنا نايمين ونبص لبعض ونضحك وتقولي احا يبت ايه الي حصل ده احنا بقينا جوز متناكين رسمي
وانا اقولها متناكين بعض اوووف يبت ي اماني انا اول مرة اتفشخ كده
اماني: وانا كمان يخربت امك فشختيني كسي ولا اكنه اتناك بقاله 3 سنين
شوشو: ههههههه ننيكه كل يوم هو بس يطلب واحنا ننفذ
اماني: ههههه كفاية هيجان يبت اصل كده مش هروح
شوشو: ياريت م تباتي معايا النهارده ونعمل ليلة حلوة
اماني: هههه لا انتي اتجننتي انتي عايزه اسامه يولع فيا
شوشو: هو انتي بايته ف حضن راجل هقوله اني تعبانه وهتباتي معايا النهارده
اماني: خليها يوم تاني كفاية الي حصل النهارده
شوشو : خلاص بس مش هسيبك الا اما تعمليها ف يوم وتيجي تباتي معايا
اماني: خلاص يستي حاضر قومي بقي نغسل ونلم نفسنا الوقت جري مننا كفاية اوي كده
شوشو: هههههههه محدش جي متقلقيش
اماني: يالهوي يبت هو كان ممكن الواد يجي
شوشو: لا انا قلت له هكلمك اما خالتك تمشي
اماني: وانتي تفكري انه مصدق الي قلتيه له اصلا
شوشو: ايوة مسدق ولو مش مسدق عادي براحتنا ونعمل الي احنا عايزينه ولو كان جه مكنتش هسيبك اصلا كنت هكمل
اماني: كويس انه مجاش وسمع كلامك اصل كانت هتبقي وحشه اوي
شوشو: يبت الواد تعبان اصلا وعقله الباطن بيجيبله شكلنا لما شفنا قدامه عريانين والا مكنش زبه وقف لما جت سيرة الموقف
اماني: منا عارفه ومتاأكده انه يوم م نطرهم ف الكلوت عندي كان شايفني قدامه عريانه
شوشو: وانا كمان حتي لما فكرت كده انا هجت م بالك هو بقي لا وكمان اروح اصحيه الاقي بنطلونه عامل كده وشاورت ب ايدها ع صباعها
انا: احا انتي قلتي لها كده
شوشو : ايوة ،و اماني قالت امممم يالهوي عليكي اتاريكي كنتي هتموتي وتتناكي
شوشو: وانتي يعني الي مكنتيش عاوزه تتناكي ده مجرد م قلت لك اجيبلك مصطفي ينيكك انتي شخيتي عليا مش نطرتي ههههههههه
اماني : هههههههههههه بس بقي متفكرنيش ل ينقح عليا تاني
شوشو: خليه ينقح والواد يطفيهولك
اماني : ده انتي لبوة بصحيح قومي يبت وراحت قايمة داخله ع الحمام وقعدت ع القاعده ومسكت الدش وبتغسل كسها
قلت لها م تاخدي دش قالت لا اما اروح عشان اسامه ميشمش ريحتي ويقول انتي مستحميه بره ويعملي حوار
قلت لها ماشي يقلب اختك وغسلت كسها وطلعت وانا دخلت غسلت كسي وطلعت لاقيتها بتلبس الكلوت
قلت لها صحيح غسلتي الكلوت ؟ قالت اه غسلته
قلت لها انا لسه مغسلتوش معرفش لي مش عايزه اغسله
قالت يخيبك اغسليه قبل م احمد ييجي عشان تلبسيه تاني هههههه
قلت لها هلبسه بلبنه ههههههههه
قالت اوووف بجد
قلت لها مش عارفه بهزر بس ممكن اجرب
قالت اوووف انا هجت م الفكرة بس
قلت لها خلاص هجرب وانتي لأ
قالت بقي كده ماشي ماشي
قلت لها خلاص هبقي ابعتلك الواد ينطرلك عليه تانيه هههههههههه
اماني قعدت تضحك وقالت انا همشي عشان لو فضلت اكتر من كده هغتصبك انتي والواد
ولبست هدومها ومشيت وانا كلمتك بقي وملبستش زي م انت شايف كده
وبكده ننهي الجزء الثامن هو طويل انا عارف بس الصراحة جزء شيق والي جاي احسن
مستني رأيكم ف الكومنتس

الجزء التاسع 26/3/2022
طبعا حابب اشكركم علي كلامكم ودعمكم ليا ودي مش هتكون اخر قصه انا اكتبها
لسه في حجات كتير وهتبسطكم اكيييد
بعتذر لكم ع التأخير الي حصل
كان مفروض الجزء ده ينزل من اسبوع لكن الموبايل عندي كان فيه مشكله واتحلت
وقفنا ف الجزء الثامن عند اما شيماء قالت ل اماني مش هغسل الكلوت وهلبسه بلبنه واماني هاجت م الموقف ومكنتش مصدقه الي شيماء بتقوله
لكن شيماء اقنعتها انها هتعمل كده وطبعا اماني كانت غسلت الكلوت بس شيماء مسكتتش ع كده
قالت لها هبعت لك الواد ينطرلك عليه اماني لقت نفسها مش هتستحمل ف قالت لها همشي اصل لو فضلت شوية كمان مش بعيد اغتصبك انتي والواد ومشيت اماني
شيماء خلصت حكي من هنا انا قمت شايلها وداخل بيها الاوضه ع السرير الي كانوا بيتناكوا عليه
الاوضه كلها ريحتها نياكة وعرق حاجه كلها هيجان كده
انا: اووووووف اي الريحة دي يخربيتكم
شوشو: ههههههههه ده احنا ولا شخينا علي السرير
انا: اووف كسم لبونتكم دي الريحة مالية الاوضه اوووووف
شوشو: اومال لو كنت شفتنا بقي عارف لو كنت جيت دخلت محدش كان هيقولك لا كننا هنموت ونتناك وخلاص
انا: مكلمتنيش ليه كنت جيت
شوشو: مكنش ف بالي كنت مستمتعه بالي بنعمله اول مرة اشوف اماني هيجانه كده وعاوزه تتناك وتتشرمط بالطريقه دي
انا: اححححااا ياريتني كنت جيت مكنتش رحمتكم ورحت نايم عليها وماسك شفايفها تقطيع وبووووس وزبي كان غرس ف كسها من فوق البوكسر
شوشو: بالراحه اوووف انا كسي اتفشخ النهارده
قمت من عليها وفتحت الروب ونزلت ع كسها لاقيته احمر ددمم اول م لمسته ب ايدي قالت ااه بالراحه عشان بيوجعني
انا: هريحهولك دلوقتي مش هخليه يحس بوجع
شوشو:اامممم ااااه ايييي بالراحه امممممم
انا نزلت بلساني ع كسها وكان مالح مكان الي نزلته هيا واختها ومغسلتش كسها زي اختها وبدأت الحس فيه وادخل لساني جواه وهيا شغااااله ااااه ااااي اوف بالراحه اححححح
خلعت البوكسر وقلعتها الروب وبقت عريانه ملط وجسمها معلم وبزازها مكن ايد اختها حاجه منتهي الاحا
وقمت ماسك شفايفها بوووسه وعض شفايف ومسكت لسانها قعدت امصه ومسكت لساني تمصه وبقت ع اخرها ايدي بتدعك ف بزها والتانية بتلعب ف كسها
لحد م قالت كفاية مش قادرة دخل زبك بقي
قلت لها دخليه انتي قامت مسكاة ب ايدها وعدلته ع فتحتها وزقت نفسها قام داخل جواها
شوشو: اااه كمل انت بقي
انا: اكمل ايه ؟
شوشو: كمل نييييك بقي
انا: قولي نيكني ي مصطفي
شوشو: اوووووف نيك ي مصطفي نيييك شوشو حبيبتك نيييييكك
بقيت هايج زي الطور وبقيت بنيك فيها اوي وصوتها علي اوي قمت نازل ع شفايفها وانا بنيك فيها عشان متفضحناش لان الصوت بقي عالي اوي مع صوت هبدي فيها
وفضلت ع الحال ده بتاع عشر دقايق طبعا كل م بنزل لبن اكتر كل م بتأخر ف النيك بعد كده
لحد م جابت ميتها وانا بنيك فيها وفضلت مكمل لحد م نزلت جواها
شيماء بقت برميل لبن من الي بنزله جواها ولولا انها مبتخلفش مكنتش عرفت اوصل لكسها وانزل فيه كل ده
فضلت فوقها لحد م هديت وزبي نام وخرج منها وبقت تاخد نفسها بالراحه
انا: هديتي ؟
شوشو: اووي
انا : مين الي كيفك اكتر وانا ولا اماني ؟
شوشو: انتوا الاتنين متعه غير التانية هيا اختي وانت ابني متعة اوووي
انا: همتعك اوي يشوشو
شوشو: هات الموبايل من بره وتعالي
طلعت جبت الموبايل راحت متصلة ع اماني
اماني ردت : ايه يبت خير في حاجه ؟
شوشو: الواد جه وشم ريحة الاوضه وقالي واضح ان خالتي اماني مبقتش زعلانه مني
اماني: يالهوي انتي مكنتش غيرتي الملايه؟
شوشو: بقولك الاوضه كلها ريحة ولاقيته بيبص ويضحك وبيقولي هيا خالتي لسه مايه ولا ايه
اماني: هو جه امتا؟
شوشو: بعد م مشيتي بشوية كلمته وقلت له ابقي تعالي قعد شوية وجه
اماني: كده اتاكد مليون ف المية اننا كنا نايمين مع بعض
شوشو: واي يعني م هو بقي سرنا خلاص
اماني : هو ايه الي دخله عندك الاوضه ؟
شوشو: احمد رن والموبايل كان جوا قلت له روح هاته دخل يجيبه طلع قالي زي م قلت لك كده
اماني : يادي النيلة احنا بنلمها من ناحية وتتبعتر من ناحية
شوشو: ولا تتبعتر ولا حاجه ولا نسيتي انك كنتي هايجه ع الولا
اماني: انتي الي هيجتيني عليه هو انا الي كنت شفت بتاعه وهو واقف ولا وانا بصحيه
شوشو: م هو بيقف علينا ياختي يعني شفتيه وقف ع الغريب
اماني: بس بقي يبت اصل من ساعة م جيت وانا مش لابسه غير القميص ع اللحم مش طايقه البس حاجة عليه م الي حصل
شوشو: هو هاج تاني ولا ايه ؟
اماني: يبت وجع م الي عملناه
شوشو: فكرته هاج تاني كنت ريحته تاني
اماني: هههههه اتلمي يبت هو الواد فين ؟
شوشو: دخل ينام وانا ف الاوضه قلت احكيلك الي حصل
اماني: انتي قلتيله ايه صحيح
شوشو: قلت له انك جيتي وقعدت اقولك انه جدع ومش هيعمل حاجه تاني وكان غصب عنه لما الشيطان فكره بينا واحنا ملط
اماني: اممممم
شوشو: وهو انبسط وقال وانا مش هعمل كده تاني بما ان خالتي اماني سامحتني
اماني:طيب كويس انك لميتي الدور
شوشو: هههههههههه بس انا عيزاه يعملها تاني
اماني: يبت اتلمي بدل م اقول لجوزك
شوشو: قوليله وقوليله اني بتناك منك كمان ههههههه
اماني: اه يلبوه ده انتي عايزة تربيه من جديد
شوشو: ههههههه الا صحيح ابعتلك الواد ينطرلك ع الكلوت تاني
اماني : يبنت ال.... يهايجه اتلمي انا ع اخري مش نقصاكي
شوشو: يبت م تجربي تلبسي الكلوت زي م قلت لك
انا هموووت والبسه دلوقتي مش اما احمد ييجي حتي
اماني: اه يلبوة ي ام كس هايج
شوشو: هههههه وانتي الي كسك نايم يعني ده الي يدور عليه يلاقيه بينقط منك
اماني: هههههههه هو فعلا بينقط
شوشو: مش بقولك انك بتهيجي ع الولا ، يعني مش لوحدي اهو
اماني: يبت اتلمي الواد مش قدنا
شوشو: تفتكري نفسه يكررها تاني ولا هيبطل ؟
اماني: مش عارفه بس لو خاف فعلا من كلامك يبقي هيبطلها
شوشو:طب انا بكرة هقلع الكلوت الي انا لبساه بعد م اجي م الشغل واسيبه بعرقه ف الحمام واشوف هيعمل ايه
اماني: يبت اتلمي متتعبيش الواد وترجعي تقولي عمل
شوشو: هيبان اذا كان هايج علينا ولا لا
امماني: اووف يخربيت دماغك
شوشو: ههههههه بفضفض معاكي ياختي هو انتي شفتيني قمت اقوله تعالي نط عليا مع اني لو قلت له هيقوم ينط مش هيستني
اماني : عفريت ينط عليكي يبعيده
شوشو: ههههههه ويكون اسمه مصطفي
اماني: اقفلي يبت وقومي اتخمدي انا مش نقصاكي
شوشو: متزوقيش طيب ، فكري ف موضوع الكلوت تاني
يلا سلام وقفلت معاها
انا بقيت مستغرب من ككلام شيماء والحوارات الي بتعملها عشان تهيج اختها
انا : انتي بقيتي فظيعه يخربيتك
شوشو: تعليمك يبنالوسخه هههههههههه خليتني شرموطه وعاوزه اتناك لا ومش كده كمان
عاوزه اختي الكبيرة تتناك معايا كمان
انا: اووووووف هيبقي يوم للتاريخ
شوشو:متقلقش قرب خالتك ع تكة وانا هجيب رجليها قريب
انا : انا مستني اهو اما نشوف هتعملي ايه
شوشو: خلينا ننام دلوقتي وبكرة نشوف
اتغطينا بالغطا الخفيف الي موجود ونمنا زي م احنا ملط
شيماء صحيت الصبح دخلت الحمام واخدت دش جت الاوضه تلبس وصحتني قالت قوم ادخل الحمام عشان نفطر سوا قبل م امشي
قمت دخلت الحمام واخدت د ع السريع ولبست وطلعت فطرنا سوا ولبست هدوم خروجها ومشيت وانا قعدت اعيد ف الشريط والي حصل م بين شيماء واختها اماني امبارح وازاي النسوان دي كده
وهيجانهم موصلهم انهم ينيكو بعض ويفشخو بعض بالطريقه دي
ومجرد التخيل لجسم اماني بقيت مش ع بعضي وعاوز اضرب 10 ع جسمها
مسكت نفسي وقعدت قدام التلفزيون ونمت محستش بنفسي غير وشيماء بتقفل الباب بعد م جت م شغلها
صح النوم يحبيبي، نايم من زمان ولا ايه ؟
انا :لا غفلت شوية قدام التلفزيون
شوشو:ماشي يحبيبي هدخل اغير واجيلك
دخلت اوضتها غيرت وراحت الحمام وجت لي الصالة
شوشو: عملت ايه بعد م مشيت
انا: قدام التلفزيون من وقت م مشيتي مصحتش غير وانتي بتقفلي الباب
شوشو:انا جايبه حمام النهارده هعملك حمام ، عشان تتغذي شوية بدل م امك تقول الواد بييجي عندك يخس
انا : ههههههههه ياريته بيخس بس ده بيتحلب كمان هههههههه وضحكنا سوا
شوشو: هقوم اجهز الاكل وقامت دخلت المطبخ
شويه وقمت دخلت الحمام عملت زبر مياة وخلصت ببص ورا الباب لاقيت الكلوت متعلق وواضح ان ده الي كان ملبوس وهيا بره
شلته وقعدت اشم فيه و ف ريحة عرقه ولا مكان الكس اووووف ع الريحه
والعرق معلم فيه من عند فتحة كسها لحد مكان العانة فوق
ريحة عرقها بتولعني اوي اصلا
خلصت وغسلت ايدي وسبت الكلوت زي م هو ورحت لها المطبخ
انا : اساعدك ف حاجه ؟
شوشو: لا يحبيبي انا قربت اخلص هحشي الحمام بس وخلاص
انا : طيب ماشي براحتك ووقفت جمبها وهيا واقفه بتحشي ع الرخامة
وفتحنا مواضيع عادية ونهزر وكده واخبطها وتخبطني وبقيت اخبطها ع طيزها وانا بهزر قالت اتلم مش وقته
انا : انا عملت حاجه ده انا بهزر
شوشو: هزر بعيد عن طيزي
انا : اززاي كله الا طيزك وقمت خابطها تاني
شوشو: اييي يوااد بالراحه
انا: انتي مش لابسة الكلوت ولا ايه ؟
شوشو: لا كسي واجعني من امبارح مش طايقه عليه حاجه لولا اني كنت ف الشغل كنت مشيت من غيره
انا: احااا انتي تقلعيه وانتي معايا بس ، لكن اياكي تعمليها ف الشغل دي
شوشو: اي يواد بتغير ولا ايه ؟
انا: اه بغير ولو عملتيها هفشخك بجد ورحت ضاربها جامد ع طيزها
شوشو: اييييي يبن الوسخه وجعتني
انا: بتشتمي خالتك ههههههه
شوشو:ملكش دعوة خالتي حبيبتي انت مالك
انا:الكلوت الي ف الحمام ده الي كنتي لبساه بره ؟
شوشو: ههههههههه شكلك عملتها تاني وبتضحك
انا: هههههههههه لا خلاص منا بنزل فيكي هنزل ع كلوتك ليه
شوشو: منا عارفه معاك الاصل هتنزل ف التقليد ليه
انا: هههههههههههه عقبال م ننزل ف الاصل التاني
شوشو: هههههههه عرفاك هتموت وتوصلها
انا: نفسي اوي يشوشو نفسي
شوشو:هخلص واحط الاكل ع النار وهكلمهالك اهيجهالك شوية
انا: اوووف ياريت
واستمر الوضع ع كده شوشو تكلم امان وتهيجها واماني وصلت لمرحلة انها خلاص هتموت وتتناك
بس طبعا مش بالسهولة انها تقولها صريحه عشان خاطر شكلها قدام اختها وقدامي كمان
ف كانت شيماء تقولها انا بحلم ان الواد بيركبني وبقيت بهيج اوي عليه ويوميا وانا بصحيه بلاقه زبه واقف
اماني كانت تسمع كده تقولها اوووف وتنهج وشيماء تقولها لو شفتيه مش هتسبيه انا مش ارفه انا مستحملة كده ازاي
واماني ترد تقولها احنا بقينا شراميط كده ليه وعل اخر الزمن هنتناك من عيالنا اعقلي يبت وبطلي شرمطه
وحقيقي كانوا وصلوا لمرحلة م الهيجان والشتيمة والكلام الي بينهم عمري م كنت اتخيله ولا اتخيل اني اسمع حاجه زي دي منهم بس الهيجان مالهوش حدود فعلا
فضلنا ع الوضع ده اسبوعين وطبعا يوميا لازم انيك شوشو وافشخها وانزل جواها وهيا تنطر وتنزل عسلها
لحد م معاد الدورة جت عليها ، ف خالتي الي هيا ام شوشو واماني كانت تعبت واتحجزت ف المستشفي
وشوشو كانت منهارة عشان امها وطبعا انا كنت جمبها كلنا كنا موجودين جمب خالتي بس انا كنت اقرب حد ل شوشو
المهم امها اتحجزت ف المستشفي وشوشو مسبتهاش واماني كمان جه اخر اليوم امي قالت لهم روحوا انتم وانا هفضل انا ومصطفي بس هما رفضوا واصروا ان امي تروح وهما هيفضلوا جمب امهم
اماني: خد امك وروح يمصطفي
انا: لا مش هسيبكم طبعا
اماني: قعدتك هنا ملهاش لازمه
انا: مش هسيبكم لوحدكم افرضوا احتاجتوا حاجه لازم يبقي في راجل معاكم
اماني: طيب روح امك يحبيبي وتعالي ،عدي ع البيت عندي انا كلمتهم هيجهزوا غيار هاته معاك وانت جي
انا: حاضر يخالتي
شيماءكانت موطيه راسها وبتعيط رفعت راسها وقالت: عدي ع البيت هات الدفايتين عشان الجو بيبرد بالليل
انا: حاضر ،
في حاجه تانيه محتاجينها اجبهالكم ؟
اماني: لا يحبيبي خلاص كده ،
امي: ... يطمننا عليها يحبايبي ،هجيلكم الصبح بدري ع طول
اماني: ماشي يخالتي تيجي بالسلامه
اخدت امي ومشيت خطوتين لاقيت شيماء بتندهلي ف قلت ل امي انزلي وانا جي وراكي هشوف شيماء عاوزه ايه ورجعت لها
شيماء: ادخل الاوضه افتح الكوميدونو الي جمب السرير هتلاقي كيسه سوده هاتها
اماني: ايه ده ؟
شيماء : اولوز
اماني: راحت بصالي وانكسفت وقالت لها نشتري من الصيدليه الي تحت وخلاص
شيماء : ونشتري ليه م في ف البيت كتير
اماني: طب روحي مع مصطفي غيري وابقي تعالي معاه
شيماء: لا مش قادرة اروح هو مصطفي يجيبهم معاه وخلاص
انا: حاضر اجيب الكيسه كلها
شيماء: اه يحبيبي هات الكيسه زي م هيا
انا: تمام ، لو احتاجتوا حاجه تاني رنوا عليا
اماني: متنساش تعدي ع البيت انا هكلمهم يجهزولك الحاجه
انا: حاضر وسبتهم ومشيت
نزلت تحت لاقيت امي مستنياني بتقولي في ايه ؟
انا: مفيش شيماء كانت بتقولي متخليش حد يتصل ع خالك محمد عشان ميجيش بالليل ع الطريق الصبح نكلمه
خالي محمد ده اخوهم وعايش ف اسكندرية ومستقر هناك ه واولاده ومراته
امي: ماشي يحبيبي
اخدتها ومشينا ركبنا وروحنا وديت امي البيت وبعدين غيرت هدومي عشان كانت اتبهدلت م العرق والطلوق والنزول ومشيت
رحت عند بيت خالتي اماني ضربت الجرس بنتها الكبيرة بصت لي وقالت حاضر ي مصطفي نازله لك
دقيقه ونزلت معاها شنطه فيهها غيار ل امها قالت دي الحاجه الي ماما قالت عليها
قلت لها تمام ومشيت رحت عند شيماء جبت شنطه حطيت فيها الدفايتين وجبت الاولوز بتاعها وخلاص بقفل الباب ونازل لاقيتها بترن رديت عليها
شيماء:اي يحبيبي خلصت ؟
انا: اه خلاص نازل ع السلم عندك اهو
شيماء: معلش يحبيبي اطلع تاني هتجيبلي حاجه
انا: حاضر وطلعت فتحت ودخلت
اجيب لك ايه ؟
شيماء : افتح درج الدولاب وهات لي اندر معاك
انا : عنيا حاضر ، اي واحد ؟
شيماء: ااه اي واحد م الي ف الدرج هاته
انا: تمام حاضر ، حاجة تانيه ؟
شيماء: لا يحبيبي تسلملي
انا: تمام سلام
قفلت معاها وفتحت الدرج وجبت كلوت كحلي كان في حوالي 15 كلوت والوان مختلفه منهم الفاتح والغامق عيني جت ع الكحلي اخدته وحطيته ف الشنطه
مشيت رحت المستشفي اديتهم الحاجه لاقيت اماني بتبصلي وبتبتسم كده
محطتش ف بالي وقعدت ع الكرسي
شيماء اخدت مني الحاجه ودخلت الحمام عشان تغير الاولوز بتاعها
قعدت حوالي 10 دقايق وخرجت
اماني: خلصتي ؟
شوشو: ااه ، ادخلي غيري انتي يلا
دخلت اماني الحمام وانا قعدت جمب شوشو قلت لها اخبارك ايه دلوقتي ؟
شوشو: خايفه اوي ع ماما يصاصا
انا : متقلقيش هتكون كويسه وهتروح معانا الصبح
شوشو : .... يحبيبي
قلت انكشها : هيا اماني عندها الدورة هيا كمان ولا ايه ؟
شوشو: بتضحك لا ،انت فتحت الشنطه بتاعتها ولا ايه ؟
انا: لا لا
شوشو: اومال بتسأل ليه ؟
انا: اصلك قلتيلها ادخلي غيري فكرت هيا كمان
شوشو: ههه لا لسه مجتلهاش
انا: الكلوت الي جبته كويس؟
شوشو: هههه انا خفت ل تجيب واحد م التانين
انا: انهي دول ؟
شوشو: الصغيرين
انا : ههههه لا مش وقتهم انا عارف
شوشو: خالتك اماني عماله تديني درس من ساعه م مشيت ازاي اطلب منك تجيب لي الاولوز وكمان اقلك هات كلوت
انا: قالت لك ايه ؟
شوشو: هبقي احكيلك عشان هتلاقيها خارجه دلوقتي
فعلا مفيش دقيقه وخرجت اماني كانت غيرت العباية الي لبساها ودخلوا الاوضه الي فها امهم وفرشوا دفاية ع الارض وقعدوا عليها وفردوا التانيه عليهم وقاعدين
وانا واقف ع الباب
شوو: خش واقفل الباب متقفش كده
انا : حاضر دخلت وركنت جمبهم ع الحيطه ويعيني م الهمدان ناموا وهما قاعدين وانا فضلت قاعد شوية وبعدين خرجت الطرقه ورحت ناحية الشباك وعدت الليلة ع كده
الصبح العيلة كلها جت وخالي بتاع اسكندرية جه وانا طبعا مكنتش نمت ومكنتش قادر اقف
المهم قالولهم روحوا ناموا شوية ف البيت وتعالوا رفضوا ف الاول بس مع اصرار امي وخالتي التانية واولادها مشيوا وانا وحت انا كمان لاني كنت هموت وانام
روحت مع شوشو ع البيت دخلت استحمت وانا دخلت نمت
خلصت وطلعت جت جمبي ونامت صحينا ع رنة الموبايل كانت اماني بتتصل عليها عشان تصحيها يروحو المستشفي
انا صاحي مدروخ مش فايق لسه ودار الحوار
اماني: لسه نايمة ولا ايه ؟
شوشو: ااه صحيت ع رنتك
اماني: طب يلاا قومي فوقي كده عشان نروح لامك
شوشو: حاضر هقوم اصحي مصطفي واكلمك وانا نازلة ولا هتعدي عليا نمشي من هنا
اماني: هو مصطفي عندك ؟
شوشو: ااه جه يحبة عيني نام زي القتيل
اماني: منمش طول الليل كتر خيره سبيه نايم وهو اما يصحي يبقي ييجي وخلاص
شوشو: عشان ميزعلش اني مصحتهوش
اماني: ايه الي هيزعله ولا انتي عايزه تتفرجي عليه وهو نايم وبتضحك
شوشو:يشيخه احنا ف ايه ولا ف ايه
اماني:طب يلا انجزي نفسك وكلميني
شوشو:طيب هعمله لقمة ياكلها اما يصحي والبس وانزل
اماني: ماشي كلميني قبل م تنزلي
شوشو: حاضر وقفلوا مع بعض
انا:الساعه كام دلوقتي
شوشو: داخله ع 2 اهي
انا: هتروحي لخالتي دلوقتي ؟
شوشو: اه هقوم اخد دش واعملك لقمه تاكلها وامشي انا
انا: هلبس واجي معاكي
شوشو: خليك انت دلوقتي عشان لو هتفضل معانا بالليل انت يعيني مبتنمش ف ريح جسمك كويس
انا: حاضر
قامت اخدت غيارها ودخلت الحمام تاخد دش شوية وقمت دخلت الحمام كانت خلصت وبتلبس
طلعت ع المطبخ خلصت ورحت لها
فتحت معاها موضوع امبارح الي مكملناهوش ف المستشفي لما طلبت مني اجيب لها الاولوز واماني علقت ع الموضوع
انا: اه صحيح مكملتيش ايه اللي حصل امبارح ؟
شوشو: حصل ف ايه ؟
انا: لما طلبتي مني الحاجه واماني علقت عليكي
شوشو: اااه ،معلش انت عارف الواحد مش مركز
انا: عادي عادي ، ايه الي حصل بقي ؟
شوشو: احنا كنا وصلنا لفين ؟
انا : مقلتيش حاجه اصلا غير ان اماني قعدت تديكي درس ازاي اطلب منك كده
شوشو: ااه بص يسيدي
انا اصلا كنت نسيت اني عندي الدورة بس افتكرت وانت ماشي ف جه ف بالي ابعت لك وتتجيب وانت جي وخلاص بس قلت عشان اماني متشكش ف حاجه هطلب قددامها
والي حصل طلبت قدامها وانت سمعت تعليقها
انا : اااه
شوشو: دخلت الحمام بعد م انت مشيت لاقيت الاندر جه عليه ددمم وواضح اننا هنبات ف قلت عشان ميعملش ريحه وحشه طلعت وقلت ل اماني حصل كذا وهعوز اغير الاندر
انا هتصل ع مصطفي يجيب معاه كلوت وهو جي
اماني قالت ازااي انتي اتجننتي انتي نسيتي هو عمل ايه اخر مرة تقومي تعرفيه مكانهم كمان انتي اكيد اتجننتي وبعدين عيب ومعرفش ايه
شوشو:حيلك حيلك هو يعني الواد مستنيني اقوله ع مكانهم م اكيد لو عايز يعمل حاجه هيعمل وبعدين اعتبريه اختبار اما نشوف هيعمل ايه
اماني:اختبار ايه وزفت ايه انتي عارفه انتي بتقولي ايه
شوشو :وحيات امك انا فيا الي مكفيني وبعدين فيه ايه م انتي عارفه الي فيها هيجانين ع الولا
اماني: هووس اسكتي اسكتي
شوشو:غلط يعني الي انا قلته ،ده انتي هتموتي وينزلك ف كلوتكك تاني ولا نسيتي
اماني: يبت اسكتي انا غلطانه اني اتكلمت معاكي اصلا
شوشو: ايوا غلطانه احنا بس نفوق من موضوع امك ويبقي لينا كلام تاني
اماني: ل تاني ولا تالت اسكتي خلاص
شوشو:دلوقتي اسكتي ده الي يدور عليكي يلاقيكي بياكلك لما فتحنا الموضوع
اماني:اسكتي يبت بقي احنا ف المستشفي مش ناقصه فضايح
شوشو:سكت خلاص وقفلنا ع الموضوع
انا: ههههههه مالكيش حل افحمتيها بردودك يشوشو
شوشو: عشان احنا عارفين الي فيها ف كفاية ضحك علي بعض واحنا بس نفوق من موضوع خالتك وانا هفشخهالك
انا: ايوا بقي يشوشو يجامد
شوشو:هههههه مبسوط اوعي بقي خلينا ناكل لقمة
انا: يلا
خلصت وقعدنا اكلنا ولبست ونزلت راحت ل امها هيا واماني وانا دخلت نمت تاني صحيت ع الساعه 6 اخدت دش ورحت لهم المستشفي
لاقيت شيماء واماني واخوهم كان جه م السفر الصبح لما عرف سلمت عليه وقعدنا مع بعض وقالولي ان خالتي بقت كويسه وممكن بكرة اخر اليوم لو اتحسنت اكتر الدكتور هيكتب لها ع خروج
وعدت الليلة والليلة الي بعدها نفس النظام وتالت ليلة خالتي خرجت م لمستشفي وراحت ع بيتها وطبعا ولادها كلهم حواليها واخواتها وكده
وشيماء واماني قالوا هنبات معاها وباتوا ليلتين ورا بعض وشيماء كانت بتيجي تبص ع البيت وتمشي وانا كنت بروح البيت
لحد م جه يوم شيماء بعتت لي ع الواتس بالليل بتقولي خالتك بتقولي ابقي بصي ع كلوتاتك شوفي الواد عمل حاجه تاني ولا لا
انا : ههههه قوليلها هو عاوز يعمل طبيعي مش ع الكلوت
وقعدنا نضحك
شوشو: البت هايجة بس خايفه انا بفكر اجيبها البيت تنضف لي وتروق عليا واروق عليها
انا : اوووووووف هيا الدورة خلصت ؟
شوشو: اااه بقالها يومين
انا: طيب كويس هتعملي كده امتا
شوشو: لسه بفكر مش عارفه
انا: هتروحي البيت امتا؟
شوشو: بكرة اخر اليوم عشان عمك احمد جي تاني يوم
انا:كده انتي هتلحقي تعملي حاجه ؟
شوشو: هقول ل اماني كده دلوقتي ولو كده هاخدها الصبح ونروح البيت
انا: طب وانا فين ف الموضوع ؟
شوشو: خايفه اقولك تعالي اماني تعمل حوار
انا: طب والحل
شوشو: مش عارفه سيبها بظروفها للصبح
انا: ماشي بس متنسنيش
شوشو: هههههه انت مين
انا:هههههه بس اما اشوفك
شوشو: نام نام وبكرة هكلمك
انا: حاضر سلام
قعدت افكر بقي ايه الي هيحصل بكرة وهل خلاص قربت اوصل ل اماني ولا لسه ومن كتر التفكير نمت
صحيت الصبح ع صوت امي قمت فطرت معاهم وع الساعه 1 كده لاقيت شيماء بعتالي بتقولي انها هتروح هيا واماني كمان شوية الشقه
اناا: اشطا وبعدين؟
شوشو: اماني سألتني عليك قلت لها انك ف البيت عندكم ومش هتيجي
انا: طيب كويس ، هتعملوا ايه بقي ؟
شوشو: هخليها تعمل حلاوة وهعملها هيا كمان
انا:هيا قالت لك ولا ايه ؟
شوشو:لا انا قلت لها يبقي بالمرة وخلاص والنضافة لنفسك
انا: اوباااا يعني هتنضفوا بس ولا في حاجه تانيه
شوشو: لا مش هتبقي نضافة بس ،انا عايزاك تيجي بس خايفه من ردة فعلها
انا:اوووف ياريت يشوشو ،هاجي ولا اكني اعرف انكم هناك ع اساس اني جي اخد هدووم امشي
شوشو:خايفه اوي معرفش ليه
انا:هنجرب واحنا وحظنا بس عايزك تولعيها وتسخنيها اوي وتفكريها بكلامها عني خليها تولع اكتر
شوشو: هعمل اكتر من كده متقلقش فرصه وهنجرب
انا:خلاص هستني منك رنه او رسالة ف عز م انتم مندمجين هاجي ووقتها نتصرف من غير تخطيط
شوشو:مش هعرف ابعتلك
انا:حاولي بس رنه بس وانا هفهم وهتلاقيني فوق راسكم
شوشو: تمام يلا باي
قفلت معايا زبي كان طاير م الفرحة
قمت اخدت دش وجهزت حالي واستنيت ع نار
الساعه جت 2 وشيماء مرنتش وصلت 3 وبردو مرنتش فضلت مستني لاقيتها رنت قمت واخد بعضي وطاير ع البيت هناك
رحت فتحت الباب وداخل ع الاوضه بتاعتي سمعت صوتهم اممممم ااااهه بالرااااحه ااااه
دخلت ع الاوضه بتاعتي وعملت صوت راحت اماني مصوته وشيماء عملت نفسها متفاجأة وانا مدخلتش عندهم خالص
دخلت عملت نفسي اني بجيب هدوم من الاوضه واستنيت حد ييجي محدش جه قمت خارج م الاوضه
وانا خارج لاقيت شيماء بتنادي عليا بتقولي رايح فين
انا:مروح كنت جاي اخد التيشرتات بتاعتي معلش مكنتش اعرف انك هنا عشان كده دخلت ع طول فكررتك لسه عند خالتي
شوشو: بتغمز لا جيت من شويه انا وخالتك اماني
انا: طيب ماشي سلميلي عليها
شوشو: ي امااني ي امااني
طبعا اماني جوا مش عارفه ترد وزبي كان واقف وظاهر ف البنطلون انه واقف طبعا
دقيقه واماني طلعت ووشها احمر وبتبص لي وخايفه
كانت لبست العباية بتاعتها بس مكنت لبست حاجه تحتها انا بصيت لها وقلت لها ازيك يخالتو لاقيت بزازها مدلدله وحلماتها نافره زبي شد اكتر وشيماء كانت كذلك واقفه ب الاسدال وتحته مفيش
اماني ردت ازيك يحبيبي
انا:معلش مكنتش اعرف انكم هنا انا فكرت شوشو لسه عند خالتي
اشوشو:اقعد عاوزاك ف موضوع
انا:خير ؟
شوشو: اقعد بس
انا:حاضر وقعدت
شيماء جت قعدت ع الركنه جمبي واماني فضلت واقفه شوية شيماء قالت لها تعالي اقعدي واقفه ليه
جت اماني قعدت ودار الحوار
شوشو: بص انا مش عارفه اقولك ايه انت تاني مرة تدخل علينا وتلاقينا بالمنظر ده
انا:محصلش حاجه يشوشو منتي فهمتيني قبل كده وخلاص
شوشو:بص ي مصطفي انا وخالتك ملناش الا بعض وخالتك زي فهمتك قبل كده
اانا: فاهم فاهم انا لما سمعت صوتكم فهمت ودخلت ع اوضتي ع طول ولو اعرف مكنتش جيت انا اسف
شوشو:انت دلوقتي راجل وفاهم يعني ايه الست تحتاج راجل
اماني: خلاص يشيماء فيه ايه
شوشو:هنكابر لحد امتا يعني
انا ب استعباط: فيه اي يخالتو
شوشو:انت عارف الي احنا بنعمله ده ايه ؟
انا:بتعوضوا غياب عمو احمد وعمو اسامه زي م قلتيلي صح؟
شوشو:صح يحبيبي
اماني:عشان خاطري يحبيبي متفكرش ف الي حصل ده
انا:مشفتش حاجه يخالتو متقلقيش ولاقيتها بتبص ع البنطلون عملت نفسي مكسوف وضميت رجلي ع بعض شيماء اخدت بالها
شوشو:بنبرة حادة شوية ،دي تاني مرة تقطع علينا ومنلحقش نكمل
اماني:اسكتي يشيماء
شوشو:تعرفي تسكتي انتي
انا:انا اسف بجد وبقوم عشان امشي
شوشو:انا قلت لك تمشي؟
انا:بصيت لهم وسكت
شوشو: ادخلي جوا ي اماني وانا جايه وراكي
اماني:بتبص ومبتردش
شوشو: خبطتها ع فخادها قومي يبت ادخلي
قامت اماني وشيماء غمزت لي وقالت لي ع اخرها بس انت غبي كنت ادخل علي الاوضه ع طول
انا: خفت تفهم اننا مرتبينها
شوشو:انا هدخل اقنعها اننا نكمل وانت موجود وانت لو لاقيتنا اندمجنا وصوتنا علي تدخل
انا:اووووف ع نارر يشوشو شايفه ورحت ماسك ايدها حاططها ع زبي من فوق البنطلون
شوشو:شايفه من بدري وهيا شافت لما شبعت
انا:ووووف طب يلا قومي شوفي هتعملي ايه
كل ده طبعا همس عشان اماني متسمعش
وقامت شيماء دخلت لها وقالت لها هنكمل اماني رفضت
شيماء قالت لها لازم نفهمه اننا مش خايفين ونكسر الحاجز ده وبعدين انتي كان نفسك ييجي اصلا
انا بره سامع الكلام
اماني: وطي صوتك
شوشو:مش هوطي زفت انا كسي بياكلني لو مكملتيش دلوقتي هجيب الواد من بره وهغتصبه
اماني:طب ازاي يبنتي وهو موجود بره
شوشو:ادخلهولك الاوضه كمان بقولك ع اخري كسي مولع
اماني:بعد محايلات واصرار شيماء قالت لها انا مش هقلع هريحك انتي وامشي
شوشو:وانتي كسك هدي يعني ،ده انتي عينك كلت زبر الولا بره
اماني:بسس يخربيتك اسكتي
شوشو:خلصي ياختي خلينا ننجز اليوم ضاع
اماني:اننا مش هعمل حاجه
شوشو:طب و... لو مكملتيش زي م كنا م هكلمك تاني ي اماني
اماني:يبنتي مش هقدر سدقيني
شوشو:خلاص انتي حرة
اماني:طب خلاص تعالي بس اقفلي الباب
شوشو:مش هقفل ابواب ي اماني وهنكمل زي م كننا
اماني:اوووف انتي مش هتجبيها لبر
طبعا اماني من هيجانها بتسمع كلام او اوامر شيماء بمعني اصح
شوشو :خلعت الاسدال وبقت ملط
انا بره مش شايف حاجه اكيد بس ده الي فهمته لما لاقيتهم سكتوا وشيماء بتقولها يلا اقلعي انتي كمان
اماني قلعت وشيماء نامت ع السرير واماني نزلت عليها وشيماء مسكت شفايفها بوس وتفعيص ف بزازها وتضرب ع طيز اماني وانا بره هموت م الهيجان والطرقعه الي جوا
شيماء تضربها وهيا تتاوه وتقولها ااه بالراحه
وصوت الخبط والطرقعه ع الطيز يجنن رحت مطلع زبي وقعدت العب فيه وهما جوا شغالين نيك ف بعض نزلت بتاع مرتين وانا قاعد
شيماء بدأت تلعب ف دماغ اماني
شوشو:تخيلي ابننا بره سامعنا بنتشرمط
اماني:اااه اوووف
شوشو:زمانه دلوقتي بيلعب ف بتاعه
اماني:ااااه
شوشو:كان نفسك ينيكك بدالي
اماني :ااااحححح
شوشو:انا مش هسيبه غير اما يركبني
اماني: خخخخخخخخ اااه كفايه يشوشو
شوشو:كسك متناك اووي بيهيج لما بجيب سيرة الولا وشغاله نيك ف كس اختها بالخيارة
تخيلي دلوقتي انه داخلل علينا ومطلع زبره
اماااني: اااه يدخل ينيك
شوشو:هخليه ينيكني انا الاول
اماني: خخخخخخخ احححوووو كفاية كفاية هجييب
وراحت مصوته انا قمت داخل جري بقي ع اساس اشوف ايه الصويت ده
انا: ايه يخالتو مالك
اماني :بتحاول تغطي نفسها وشيماء عادي ولا اكن حصل حاجه
شوشو:اقعد شوف خالاتك بيعملوا ايه
اول م دخلت الاوضه منظرهم ابن متناكة
اماني نايمة وفاتحه رجليها وكسها احمر ددمم وشيماء ماسكة الخيارة وبتدخل وتطلع ف كس اماني
شوشو:مالك تبص كده ليه اول مرة تشوف كس
اماني:اطلع بره يمصطفي عشان خاطري
انا واقف متنح ف جسمها وشكل بزازها وكسها وهو مفشوخ وزبري قدامي هيفرتك البنطلون
شوشو:قرب تعالي
انا:قربت منها
شوشو:فاكر الي عملته ف كلوتاتنا انا وخالتك ؟
انا:ساكت مبردش
شوشو:ورينا كنت بتعمل ايه ؟
انا واقف ببص ف الارض عامل فيها مكسوف
واماني ساكته مش عارفه تقول ايه
شوشو:محنا قدامك عريانين بلابيص اهو مكسوف من ايه اخلص
انا:خلاص يخالتو منا قلت لك مش هكررها تاني
شوشو:لا بقي هتوريني دلوقتي كنت بتعمل ايه
انا:عشان خاطري خلاص
شوشو بزعيق اخلص يلا والا هتشوف حساب تاني
انا: حاضر
وفكيت الحزام وبنزل البنطلون وفضلت بالبوكسر وزبي واقف واماني وشيماء واكلينه بعنيهم
شوشو:هو عامل كده ليه ، انت هيجان ع خالاتك يوسخ يكلب
انا:حطيت ايدي علي بداريه
شوشو:شيل ايدك وبتكلم اماني
مش قلت لك شايفه عامل ازاي واماني عينها هتنط منها شيماء راحت حاطه صوابعها ف كس اماني اماني راحت قايله اااه
شوشو:خد كلوت خالتك ووريني عملت ايه وشاورت ع كلوت اماني كان لونه احمر
مسكته بتردد ونزلت الوكسر وزبي طلع قدامي
شوشو:اوووووووف يخربيت زبرك اي كل ده
شايفه ي اماني اه لاقينا الي هيعوضنا
اماني: ااااه اووف عندك حق
شوشو: يلا وريني
انا: مسكت الكلوت وحطيته ع زبي وبدأت اضرب فيه طولت لحد م نزلت لبني ف كلوت اماني
شوشو:اوووووف اي ده كله يخربيت انت عملت كده ف كلوتاتنا
انا:اااه
شوشو:يعني انت معايا الفترة دي كلها ومخبي ده وبتمد ايدها تمسك زبري
انا: عملت نفسي برجع ورا
شوشو:انت مكسوف من ايه تعالي يولا قرب مننا
دخلت زبي ف البنطلون وادتها الكلوت
شوشو: مسكت الكلوت بتاع اماني وراحت قايله لها شايفه اللبن عامل ازاي ع كلوتك متتغابيش وتغسليه بقي
انا: انا همشي يشوشو
شوشو: اقعد يلا مش هتروح ف حته قرب هنا
انا: قربت منها راحت ماده ايدها ماسكة زبري من ع البنطلون
شوشو:طلعه فرج خالتك اماني عليه
انا: لا اطلع ايه بس
شوشو: اسمع الكلام احسن لك
اماني : خلاص يمصطفي امشي انت
شوشو: اسكتي يبت وراحت خبطاها ع كسها
اماني: اااه
شوشو: انتي لسه شفتي حاجه
اماني: بلاش اللي ف دماغك عشان خاطري
شوشو:هنجرب ولو منبسطناش خلاص ولا اكن حصل حاجه بس خلينا نجرب
انا واقف عام نفسي اهبل مش فاهم كلامهم
شوشو: اقلع هدومك يمصطفي
انا: ايييه اقلع لييه
شوشو: انت مش شايفنا ملط ازاي اقلع زينا
انا:بلاش يشوشو عشان خاطري
شوشو: في ايه يالا مالك محنا شفنا زبرك مش اول مره يعني وبعدين منا الي بقولك اقلع
انا: بصيت لها وسكت وبصيت ل اماني لاقيتها مكسوفه وودت وشها الناحية التانيه شيماء غمزتلي
قمت قالع التيشرت ومكنتش لابس تحته حاجه
ونزلت البنطلون وفضلت بالبوكسر وزبي عامل خيمة كبيره فيه
اماني بصت لاقت منظر زبي راحت فاتحه بوقها وقالت بلاش يشوشو
انا عملت نفسي مكسوف وحطيت ايدي ع زبي عشان اداريه
شوشو: شيل ايدك ونزل البوكسر
انا:لازم يعني ؟
شوشو: اااه منت شايفنا قاعدين بلابيص اهو اقلع بلبوط ولا اجي اقلعك وبتقوم
انا: لا لا خلاص خليكي انا هقلع ونزلت البوكسر بالراحه وزبي خرج مره واحده وبقي واقف حديده قدامهم
اماني شهقت هاااا وتنحت فيه
شوشو: اوووف اي ده كلو كل ده زبر ومدت ايدها تمسكه انا غمضت عيني وهيا بدأت تدلكك فيه
واماني بتبص لاختها مش مصدقه الي شايفاه والي اختها بتعمله
شوشو: شايفه ي اماني زبرة عامل ازاي ، عيالنا رجالة وبصحتهم منخافش عليهم
شايفه الواد زبره عامل ازاي ، صدقتيني لما قلت لك انه كبير
اماني متنحه مبتردش
شوشو: مدي ايدك شوفيه كده
اماني: هاا امد اييه لاا لاا
شوشو: يبت مدي خلصي متكابريش
اماني: بترفع ايدها بتردد كده وتنزلها تاني
شوشو: وبعدين معاكي م تنجزي يبت
اماني: مش قادره
شوشو: عشان كده بقولك امسكيه وسيبي نفسك بقي بطلي مكابره
اماني : مدت ايدها تانني وقربتها من زبري واول م لمست زبي رحت ناطر ف ايدها وع صدرها ودراعها
شوشو: يخربيتك انت لحقت
انا: معرفش اول م ايد خالتي لمستني اتكهربت
شوشو: انت لو لمستها بردو هتتكهرب وتضحك
اماني: بتبص للي نزل ع ايدها وصدرها وبتقولي ينفع كده
انا: غصب عني يخالتو
اماني: وسع خليني اغسل الي عملته ده وقايمه ملط زي م هيا وبتاخد الروب بتاع شوشو عشان تلبسه
شوشو: غمزتلي روح غسل انت كمان وتعالي
انا: حاضر ورحت ورا اماني
اماني: بصت وراها لاقتني ف اتخضت انت اي الي جابك ورايا
انا: جي اغسل يخالتو
اماني:اوعي لسانك يقع قدام حد باللي حصل وبتبص ل زبي لاقته واقف نص نص كده
انا: حاضر يخالتو متقلقيش انا ابنكم وعمري مهقول كلمه لحد
اماني دخلت الحمام ووقفت ع الحوض تغسل ايدها وتمسح من ع صدرها وانا وااقف شايفها ف المراية اوووووووف بزاز ايييه
ملبن اايييه ونار ايييييه ولما بيتهزوا بيبقوا نااار اكتر الي هو احا كل ده لحم ي اماني
بصت لاقتني مركز معاها ومتنح ف بزازها راحت لفالي وقالت غسل يلا نفسك وتعالي وطلعت
غسلت زبري ورحت وراها هوا لاقيتها بتقلع الروب تاني ودخلت ع السرير جمب شيماء
شوشو كانت نايمة وفاشخه رجليها وكسها مفتوح قدامي
اماني:لمي نفسك يبت
شوشو: اسكتي انتي تعالي ي مصطفي جمبي
رحت جمبها ع السرير
شوشو: بص يحبيبي اي حاجه تحصل جوة الاوضه اوعي تفتكرها اما تخرج منها بس
يعني الي حصل ع السرير انساه مجر م تقوم من عليه فاهم
انا: حاضر يشوشو
شوشو: جدع يبني يحبيبي
وراحت ماده ايدها ماسكه زبري وبتدلكه اكنها بتضربلي عشره
انا: اااه يشوشو بتعملي ايه
شوشو: سيبلي نفسك انا هظبطك انا وخالتك
انا: ااه بالراحه اوووف
شوشو: راحت موطيه حاطه راس زبري ف بوقها
انا : ااه ااه بتعملي ايه اييي اوووف
شوشو: بمص زبرك ونزلت تمص تاني امممممممممم اممممممممممممم اممممممممممممممممممممممم
ببص ع اماني لاقيتها مندمجه ف الي شيماء بتعمله وصوباعها ع اول كسها بتحركه بالراحه
شوشو فضلت تمصوانا متنح ف اماني وشكلها وهيا بتتفرج علينا وبقت تجيب عرق من كل جسمها
لحد م قلت ل شوشو مش قادر حاسس اني عاوز اعمل حمام
شوشو اتعدلت وسابت زبري وقالت زبرك حلو يولا وهيعوضني عن حجات كتير
تعالي ي اماني خدي دورك
اماني لا كفاية الي حصل
شوشو: تعالي يبت بطلي دلع
اماني جت وشيماء مسكت ايدها وحطتها ع زبري وقالت لها خدي دورك
اماني بتبص لي ومتردده
شوشو: خلصي يبت كسك هيموت منك وخبطتها ع طيزها
خخخخخخ صوت طرقعة طيزها هيجتني وزبي وقف اكتر ف ايدها وبدأت تدلك فيه وتبص لي شوية وتبص ل شوشو وتبص ف الارض لسه مندمجتش معانا ف الحوار
شوشو: جربي مصيهوله
اماني: بتوطي بتردد وتطلع لسانها تلمس راس زبي وتشيل لسانها
انا: ااي يخالتو حلو اووي
شوشو: اي ده يواد
انا: لسان خالتو اماني حلو اوي
شوشو: شايفه اهو هاج عليكي اوي اهو
اماني:م شوشو لسه عملالك كده مقلتلهاش لي كده
انا: معرفش بس لسانك حسيته بيرعشني اوي
امانيك نزلت ع زبي وتلحس بلسانها وتلحس راسه وبدأت تدخل راسه ف بوقها وانا اتشنجت وبقيت ع اخري لاقيتها طلعت زبري وقالت لما تعوز تنزل قول عشان متنزلش ف بوقي
انا: ااححححح حاضر مش قادر يخالتو كممااان كماااان اااااه اووووووف
اماني شغاله مص وشيماء قاعده تتفرج مبسوطة بالي حصل والي شيفاه من تطور
وراحت ماده ايدها وتضرب اماني ع طيازها وهيا موطيه تمصلي
وتضرب وتلسوع وتفتح فلقتينها وتوطعي تدخل وشها م بينهم انا هجت اووي اوووي ومبقتش قادر
وراحت مره واحده مدخله صوباعها ف طيزها
راحت اماني سايبه زبري ومصوتته ااااه ااااااااااااه طييييييزي انا رحت ناطر عليهم هما الاتنين وشيما فضلت تبعبص اختها ف طيزها واختها توحوح وتصوت
ااااه بالراحه يشوشو مش كده ااااه اوووووووف اييييييي طيزي اااه بالراحه يبت خخخخخخخخخخخخ اححححححححح
وبقت تشخر من بعبصه اختها ل طيزها
شوشو: تعالي يمصطفي
انا : رحت جمبها وبصيت ع طيز اماني اووووف كسم جمال طيازها وجمال خرمها الصغير الي عمره م اتناك ولا لمسه زبر
شوشو: بص ع طيز خالتك
انا: حلوة اوي
شوشو: هيا ايه دي ؟
انا: دي وبشاور عليها
شوشو: قصدك طيز خالت اماني
اماااني: ااااااه كفايه يشوشو مش قادره
شوشو: طيزك بتاكلك يبت وتضربها ع فردتها اليمين متردي يبت وتضربها ع الشمال واماني راحت ف عالم تاني
شوشو : مسكت ايدي وراحت مطلعه صوباعها من طيز اماني وحطت صوباعي انا مكانها واماني مفكره ان ده صوباع شوشو
وشوشو ماسكه ايدي وتدخل صوباعي وتطلعه واماني اااه ااااوووف ااححححح كفاية عشان خاطري يشوشو
شوشو: حلو يبت
اماني: خخخخخخ كفاية مش قادرة خرمي اتفشخ وبقي يقفل ويفتح ع صوباعي وبتبص وراها لاقتني انا الي ببعبص فيها وبنيكها بصوباعي
راحت شخره خخخخخخخخخخخخخخخخ اااااااااه وشيماء حطت ايدها ع كسها من ورا بقيت انا ببعبص ف طيزها وشيماء بتفشخ كسها الكبير المبقلظ الي كان احمر من نيك شوشو وم الحلاوة
لحد م اماني اعصابها سابت واترمت ع السرير وراحت فاتحه نافورة من كسها غرقتني انا وشيماء
شوشو: انتي لحقتي يبت
اماني بتنهج ومبتردش
شوشو: بص يصاصا انا دلوقتي هعلمك ازاي تنيك بجد
انا: هااا تعميني ايه ؟
شوشو: اييه اول مره تسمعها ؟
انا : هااا لاا
شوشوك وتعرف يعني ايه نيك ؟
انا: لااا معرفش
شوشو: الي احنا بنعمله ده اسمه نيك يمصطفي
يعني انا وخالتك اماني بننيك بعض وانت كده قاعد بتنيكنا مع بعض
انا : اووووووووف بجد يعني انا كده بنيك فيكي انتي وخالتي اماني
اماني: اااااااااااه كفاية مش قادره
شوشو: ايه يبت هو حد جه جمبك
اماني: نار يشيماء
شوشو: هنطفيها دلوقتي بص يمصطفي وراحت ماسكة زبري
ده اسمه زبر وده اسمه كس وراحت مشاورة ع كسها
انا: ااه
شوشو: وده كس خالتك اماني وراحت ماسكها ب ايدها
اماني: ااااااااااه كفاياااااااااااه
شوشو: انت دلوقتي هتدخل معانا ع مرحلة المتجوزين وهيا انك هتنام معانا اكنك جوزنا
انا: يعني ايه ؟
شوشو: مش فاهم يعني ايه ؟
انا: لا مش فاهم
شوشو: يعني هتعمل معاايا زي م عمك احمد بيعمل معايا وزي م عمك اسامه بيعمل مع خالتك اماني
انا: وهم بيعملوا ايه معاكم
شوشو: بينبيكوناااا يمصطفي بينيكونا
ااناا: ااااااه وبعدين
شوشو: هتقوم دلوقتي وتنام فوقي وتدخل زبرك ده ف كسي ومسكت زبري ب ايدها وحطته ع اول كسها واماني نايمة فاشخه رجليها وبتتفرج علينا
ودخلت زبري ف كس شيمااء
شوشو: اااه برافو عليك كمل بقي دخل وطلع وحرك جسمك عليا
شوشو: اااه كده كماان كماان
ايوة كمان اسرع شوية
اااه ااااي ااااااااااااه كسسسسي اوووووووووووف
اححححححححح كمان كمااااان
وانا بدأت اهيج اكتر لما بصيت لاقيت اماني بتلعب ف كسها وهيا بتتفرج وانا بنيك اختها جمبها
وكملت نيك ف شيمااء بتاع عشر دقايق وكنت نزلت بتاع 3 مرات قبلها ف اتأخرت عاما نزلت المرة دي
شوشو: ااااااااااه اااااااااه هجييييييييييب هجيببببب اااااااااه وراحت مصوته ومنزله وانا طلعت زبي ونزلت ع كسها من بره وبصيت عليها لاقيتها بتنزل لبن من كسها اوووووووووف اي ده انتي بتنزلي لبن زيي يشوشو
شوشو: ااااااااه يقلب شوشو
انا: اومال خالتو اماني بتنزل مياه ليه
شوشو: عشان خالتك اماني هايجه ع طول ف الاسكويرت بتاعها عالي
انا: هو اي الاسكويرت ده
شوشو: الي خالتك عملته ده اسمه الاسكويرت
انا: يعني مبتنلش لبن زيك
شوشو: لا بتنزل بس بعد كام مرة كده
قوم يلا خد دورك مع خالتك
انا: اووووووف بجد مش مصدق نفسي يشوشو
شوشو: لي يحبيبي
انا: مكنتش اتوقع ولا احلم ان حاجه زي دي تحصل
شوشو: احنا قلنا ايه هيفضل سر وهنمتعك متقلقش بس اول م نقوم من ع السرير تنسي الي حصل كله
انا:حاضر يشوشو متقلقيش انا بس مبسوط
شوشو: ولسه هتنبسط اكتر لما تجرب كس خالتك اماني
انا: اووووووووف ياريت
اماني: اححححححححح بلاش يشوشو كسي مش مستحمل
شوشو: خلصي يبت افتحي رجلت وراحت شيماء فاشخه رجليها وكسها بقي قدامي بقلته وشفايفه الغليظة اووووووف وزنبورها اوووووووووووووووف يالهوي ع كسك ي اماني
انا: اححححححح ايه كل ده يخالتو هو اكبر من شوشو ليه
شوشو:كل واحده وليها كس مختلف عن التاني زي الرجالة كده كل زبر راجل غير التاني
انا: اووووووف شكله حلو اوي يخالتو
شوشو: انت هايج ع اماني لوحدها كده ليه يلا
انا: مش عارف يشوشو بس مبسوط اني بعمل كده مع خالتو اماني
اماني طبعا سامعه كل ده ولاقيتها بتقولي حط زبك بسرعه مش قادره
شيماء مسكت زبري وعدلته ع فتحة كس اختها ونمت فوقها اول م زبري دخل جواها راحت اماني شاخره خخخخخخخخخخخ احاااااااااااا بالراحه زبك كبير
دخل وطلع بالراحه اااااااااه وبزازها الكبيرة راحه جاية معايا مع الحركة رحت قافش فيهمم هما الاتنين
بقت توحوح ااااااااهههههههههه احححححححححح
وانا بفعص ف بزازها اكتر واشد واعصر فيهم اوووووووووووي
وهيا شغاله ااححححححححححح اوووووووووف ياريتني سمعت كلامك من زمان يشوشو
وبقت تشدني عليها وانا ششغال رزع ف كسها وصت الخبط بقي يهيج اوووي
وقالت لما تعوز تنزل خرج زبك متنزلش ف كسي مش عاملة حسابي
قلت لها حاضر يخالتو
وفضلت مكمل ع الموال ده ونزلت ع بزازها ببوقي قعدت ابوس فيهم واضمهم ع وشي وهيا تشد راسي عليهم وتدعك وشي فيهم واشتغلت لبونه بقي
ااااه مص بزاز خالتك حبيبتك
اااه كماان بالراحه ع الحلمة اااييي اووووووف العب بلسانك فيهااا ااااه اااااه كمان
متعضش اوووووووووف ايييييييييييي
يخربيت زبك كل ده منزلتش لسه ده انا نزلت مرتين وانت لسه
وراحت قافله رجليها ع ضهري وبقيت شغال رزع اوي ف كسها
اوووووووووف وشيماء نزلت ع بوقها تبوس وتمصمص شفايف اختها وتطلع تبوس شفايفي وتنزل ع اماني وتمسك ف بزازها وقالت لي جربت شفايف اماني: ؟
انا: لا لسه
شوشو: طب انزل قطعهم
نزلت بوس ف شفايف اماني ولا الي عمره باس شفايف مع اني بقطع شفايف شوشو
بس اماني كان ليها معني تاني
ونزلت بوس وتقطيع ف شفايفها وهيا اندمجت وبقت مصمص ف شفايفي وتعض فيها وتقول مبسوط يحبيبي
مبسسوط انك بتنيك خالتك ها
انا هجت اكتر وبقيت ع اخري وهيا شغاله بقي
شفت كس خالتك تعبان ازاي ريححه بقيييي طفي ناره
من يوم منزلت ع كلوتي وانا نفسي اجرب زبك
زبك يجنن يمصطفي اوعاك تحكي لحد هيموتوك ويموتونا بعد م نتفضح
انا: سرنا بينا يخالتوو متقلقيش
شوشو: مصطفي راجلنا دلوقتي وهيخاف علينا اكتر من نفسه
اماني: حبيبي اااه بالراحه كسي مبقاش مستحمل
نيك بالراحه يقلب خالتك اااه ااااه حلو ككده اووووف زبك جميل اوووي
اممممممم ااااااااه كس خالتك عجبك
انا : اوي اوي مش عاوز اسيبه
اماني: هخليه معاك ع طول يحبيبي وقت م تحتاجه هتلاقيه
انا: اححححححححححححح وقمت منزل وانا بطلع زبي من كس اماني ونزلت ع بطنها ومكان عانتها مكنش كتير عشان اتحلبت كتير قبلها
واترميت جمبها ع السرير وشوشو قامت تاخد دش
واماني جمبي بتبصلي وتقولي انا عمري م تخيلت اعمل كده بس انا تعبانه اوي
انا: شوشو فهمتني متقلقيش يخالتو انا معاكي انتي وشوشو وهخاف عليكم
اماني: يخليك لينا يحبيبي وباستني من شفايفي
قمت معدول وماسك بزازها وانزل فيهم بوس
اماني: احححححححححح ان مشبعتش
انا: خالص يخالتو جسمك يجنن اووي وكل حاجه فيه حلوة اوي
اماني: انت بقيت جوزي انا وشوشو ولازم ناخد بالنا ع صحتك عشان تقدر تسد معانا
انا: طالما معاكم انا مستعد لاي حاجه بس متحرمنيش منك يخالتو
اماني: حاضر يحبيبي انا مش هقدر استغني عنك وعن زبرك ده بعد كده وراحت مسكاه بايدها الاتنين
انا: ااااااه خليكي مسكاه شوية
اماني: ااخاف تقوم تنط عليا تاني ههههههههه انا مبقا فيا حيل ومش قادره اقوم اروح
انا : باتي معانا النهارده
اماني: لا مينفعش عشان العيا عندهم مدارس الصبح وانا الي بصحيهم وبعملهم فطارهم
انا: خلاص نعوضها بعدين
اماني: الايام كتير متقلقش سمعنا صوت شوشو جايه
اماني: هقوم اخد دش عشان الحق امشي الوقت جري
وقامت زي م هيا دخلت الحمام رحت وراها وفضلت ع الباب كانت قعدت ع قاعدت الحمام وبتغسل كسها بالمياه
بتبص لاقتني واقف
اماني: بتعمل ايه يواد؟
انا: بملي عيني منك
اماني: طب اوعي امشي خليني استحمي
انا: هتفرج بأدب هههههههه
اماني: يواد امشي وبترشني بالمياه
انا: كده هدخل استحمي معاكي انتي حره بقي
اماني: لا لا خليك اتفرج احسن
ودخلت تحت الدش والمياه انسالت عليها
اووووووووف ع شكلها تحت الدش ولا وهيا بتدعك بزازها وتليف نفسها وتدلك كسها بالصبون وتغسل طيزها اوووووف
زبي وقف وبقيت واقف بلعب فيه وانا بتفرج عليها اححححححححح
خلصت ولفت لاقتني لسه واقف عريان زي م انا وزبي واقف
امانيك اي يواد متهدي شوية انت هتفضل ماشي بيه كده وخبطتني عليه
انا: الي معاه مزتين زيكم يعمل اكتر من كده وطلعت م الحمام ملط وطيازها بتتهز يمين وشمال دخلت وراها الاوضه
جابت الكلوت الي منزل عليه لبني كان لسه مبلول منشفش
شوشو: هتلبسيه كده ؟
اماني: ااااه عاوزه اجرب احساسك
شوشو: نااار يبت هيولعك
اماني: لو ولعت عرفنا هنطفيها ازاي وبتبصلي وتضحك
انا: هههههههه عنيا ليكم
شوشو:طب روح استحمي خلص عشان تطلع ناكل
واماني لبست ونزلت روحت بيتها وانا دخلت اخد دش
وبكده انتهي الجزء التاسع
مستني رأيكم ف الجزء ده وبعتذر تاني ع التأخير
السلسلة الاولي فاضلها الجزء العاشر هينزل ع نص الاسبوع ده او الخميس بالكتير ونكمل بعد العيد بقي
دمتم مبسوطين

الجزء العاشر والأخير 29/3/2022
زي م وعدتكم مش هتأخر في الجزء الاخير في السلسله
الجزء العاشر هختم بيه القصه وهحكي كل حاجه حصلت لحد وقتنا هذا افتحوا قلبكم بقي واقرأوا وانتم مستمتعين
وقفنا الجزء اللي فات عند اما وصلت ل اماني ونكتها هيا وشيماء مع بعض و أماني وصلت لحالة مش طبيعيه وبقت مبسوطه باللي حصل
ولبست الكلوت الي عليه لبني مكان كسها ونزلت روحت بيتها وانا دخلت اخدت دش محترم وطلعت بالبوكسر لاقيت شيماء ف المطبخ لابسه الروب ع اللحم رحت وراها حضنتها من ضهرها
انا: بحبك اوي يشوشو شكرا علي اللي عملتيه لحد م وصلتيني لخالتي اماني
شوشو: مبسوط يحبيبي
انا: اوووي اوووي متتخيليش فرحتي باللي وصلناله
شوشو: لسه متقلقش خالتك هتموت عليك انا عارفه والي جي هيبسطك منها اكتر
انا : اوووووف ورحت بايسها ف رقبتها وهيا بدأت تسخن مني ومن زبي الي واقف ف نص طيزها
شوشو: سيبني اخلص الاكل عشان هموت واكل جعانه اوووي
انا: حاضر يحبيبتي وبوستها ف بوقها وسبتها وطلعت لبست بنطلون وتيرت واستنيتها خلصت الاكل واكلنا واتدلعنا بما فيه الكفاية
انا: عمو احمد جي بكره خلاص ؟
شوشو: اه جي بكره
انا: هتوحشيني انتي واشياءك ومديت ايدي علي فخادها
شوشو: كلها يومين يحبيبي وترجعلهم تاني
انا:مبقتش قادر استغني عنهم يشوشو وايدي التانيه راحت ع طيزها من ورا بقفش فيها
شوشو: ممممممم اااه
انا: شوشو هيا اماني هتكمل ولا هتخاف وتندم
شوشو: مش عارفه انا خايفه من كده بس هنعرف دلوقتي هات التليفون
مديت لها التليفون اتصلت ع اماني رن طول ف الرنه واماني فتحت عليها
شوشو:اي يبت مبتفتحيش ع طول ليه ؟
اماني:كنت ف المطبخ بعمل الاكل
شوشو: العيال فين؟
اماني: ف اوضهم
شوشو: واسامه ؟
اماني: ع وصول دلوقتي
شوشو: بالسلامة يحبيبتي
امااني: خير يبت بتتصلي ليه ؟
شوشو: ههههه بتطمن عليكي
اماني: اما انتي بت فاضييه بصحيح
شوشو: .... مليانه ع الاخر انتي الي فاضيه ههههههههه
اماني: فاضيه ايه يبت ومليانه ايه ؟
شوشو: انا اتفضيت واتعبيت النهارده اما انتي الي مش عامله حسابك ف فضيتي بس ههههههه
اماني: اتلمي يبت انا ع اخري مش ناقصه تعب
شوشو:ده كله ولسه تعبانه ده انتي صفيتي الولا
اماني : اوووف هو فين صحيح ؟
شوشو:دخل ينام اكل ويعيني مبقاش قارد يقعد
اماني: صعبان عليا الي عملناه فيه وفتحنا عينه علي حجات كبيره
شوشو:كبيرة ايه يبت انتي مش ايفه زبره عامل ازاي ومدت ايدت ع زبري
اماني: مكنتش متخيله انه كبير كده ده انا مش قادره اضم رجلي علي بعض
شوشو: ولا انا انا مصدقت الولا دخل وقاعده فاشخه رجلي
اماني:تفتكري هيتصرف معانا ازاي بعد كده
شوشو: زي م قلناله السرير حاجه وبره السرير حاجه ل فكر بس انا هقف له
اماني: تفتكري هيعمل كده ويسمع الكلام
شوشو: ايوة يبنتي هو ف ايدنا نعمل معاه الي احنا عايزينه من غير م يفتح بوقه
اماني: يلهووي انا مش متخيله اني ممكن اعمل كده تاني بس انا هموووت واعمل تاني م النار الي جوايا
شوشو: اوووف يبت انا مش قادره ، اما احمد يمشي لازم نكررها
اماني: بلاش يشوشو احنا مش عارفين اخرها فين
شوشو: يبت سبيها لظروفها بدل ماحالنا يصعب ع الكافر كده ولا عاجبك حالك كده
اماني: لا عاجبني اييه ده انا م صدقت حسيت اني مرغوب فيا واتهديت حيلي كان نفسي فف كده من زمان
شوشو: وجه وقتها اهو هنضيع الفرصه مننا ليه
اماني: مممممم مش عارف يشوشو انا خايفه
شوشو: يبت متخافيش وقت م نعوز نبطل هنبطل هو احنا شراميط يعني وبنسرح ده احنا بنريح نفسنا مع نفسنا
اماني: اوووف ده احنا عدينا مرحلةةالشرمطه
شوشو: ههههه اتقلي اتقلي الا قوليلي قلعتي الكلوت ولا لسه ؟
اماني: لا لسه مولع كسي اووي يشوشو مخليه نااار ولا لبن الواد لما بيلزق ف شفايفه يالهوي يبت جيت دخلت الحمام ببص لاقيت اللبن ماسك ف شفايفه وبيلزق استخسرت اغسل كسي ولبست الكلوت تاني
انا زبي شد اوي ف البنطلون وشوشو مدت ايدها خرجته وقعدت تلعب فيه
شوشو: ههههههه اتاريكي مولعه لسه والي يدور عليكي يلاقيكي هتموتي وتتركبي تاني
اماني: ههه ياريت
شوشو: خلاص روقي علي اسامه النهارده
اماني: يشيخه اتنيلي هيتعبني انا اكتر
شوشو: خلاص تعالي ونخلي صاصا يريحنا سوا
اماني: اححححححح لا لا كفاية الي حصل النهارده
شوشو: احمد يسافر بس وهنعمل ليله محصلتش المهم متسبيش نفسك مولعه كده وخلي اسامه يريحك لما ييجي
اماني: اما ييجي نشوف
شوشو: يلا روحي خلصي اكلك عطلتك
اماني: عطلتيني وتعبتيني
شوشو: هه متخلنيش اجيلك اريحك دلوقتي
اماني: يلا يبت كفاية كده خليني اخلص الي ورايا
شوشو: ماشي يحبيبتي سلام وقفلوا مع بعض
شوشو: مش قلت لك هتموت عليك
انا: بجد مش مسدق انها كده
ششوشو: المهم خد بالك من تصرفاتك معاها عشان متقفشش مننا واما عمك احمد يسافر انا هخليها تكلمك تقولك تعالي
انا: اووووف كمان
شوشو: اصبر بس عليا انا عارفه اماني اما بتهيج
انا: عندك حق فعلا
شوشو : لم نفسك يلا ونقوم ننام عشان نصحي بدري نجهز الحاجه الي هتتعمل اكل بكره
انا: حاضر يلا واخدتها ودخلنا اوضة النوم ونمنا ع السرير الي كله مياه وعرق من النييك بتاعنا تحديدا مياة كس اماني
شوشو: قوم نغير الفرشه دي
انا: متخليها الصبح علي نضافه
شوشو : لا النهارده كده بح عشان جسمي ميعلمش
انا: طيب ماشي يلا نغيرها قمنا غيرنا الملاية والمفرش ورجعنا نمنا تاني اخدتها ف حضني ونمنا
صحيت الصبح ع صوتها بتصحيني قمت فطرت وجهزت معاها الحاجه واخدت هدومي ومشيت روحت
روحت سلمت ع امي وابويا كان بره جه وسلم عليا وقالي مبقتش اشوفك صايع لو اعرف ان شيماء هتلمك كنت خليتك معاها من بدري
طبعا ميعرفش انا قاعد جمب شيماء ليييه
انا: ههههههههههه يعني ل كده عاجبك ولا كده عاجبك يحج
ابويا: لا كده احسن اهو ع الاقل عارفين انت فين مش بتصيع مع الصيع بتوعك
انا: طيب كويس وانا عنيا ليك يحج
وقعدنا نتكلم ونفتح مواضيع وعدت الليله تاني يوم اخويا جه ونزلت استقبلته وكله تمام ومكنتش كلمت شيماء الليله الي قبلها
بعتلها ع الواتس عامله ايه
بعد نص ساعه ردت كويسه يحبيبي انت عامل اي
انا كويس
شوشو: مكلمتنيش امبارح يعني ؟
انا: قلت اسيبك مع حبيب القلب مقطعش عليكم
شوشو: ههههه عندك حق فعلا كويس انك مقطعتش علينا الراجل كان محرووم بقاله 3 اسابيع
انا:بتغيظيني يعني ماشي ماشي
سألتني ع امي واخواتي وشوية وقفلت معاها وعدي اليوم ع كده
تاني يوم لاقيت خالي الي هو اخو شيماء واماني بيتصل ع امي وبيقولها عاوزك تجيبي جوزك والعيال وتيجوا تغيروا جو كام يوم ف الشاليه بتاعنا هو عنده شاليه ف الساحل كل سنه بياخد اخواته يروحوا وبيقول ل امي بس مبترضاش عشان مبتحبش السفر كتير
المهم حاول يقنعها وهيا قالت له هاخد رأي ... الي هو ابويا الاول
قالها ماشي واماني وعيالها وشيماء وامي
كلكم هتكونوا مع بعض واهو تغيروا جو والعيال تغير جو
امي: حاضر يحبيبي هاخد رأي عمك .... واقولك وقفلوا ع كده
امي استن ابويا جه وفتحت معاه الموضوع قالها مش عارف اخد راحتي وسطكم كلكم عاوزين تروحوا روحوا انتم ومعرفش ايه انا قعدت اقنع فيه وقلت له مش هنروح من غيرك وبتاع لحد م اقتنع لاني عارف انه ممكن يزملط عليا ويقولي اقعد معايا
ف قلت اضمن مرواحه احسن ههههههه
انا رحت بعت ل شيماء وقلت لها خالي محمد كلم امي ع مصيف عنده هناك
قالت ااه انا الي قلت له اعزم ع خالتك وهاتها تغير جو هيا والعيال
انا: فيكي الخير يشوشو
شوشو:امك قالت ايه
انا: مكنتش موافقه بس اقتنعت وابويا كمان بس اقنعته
شوشو: طب كويس يحبيبي نتفق علي يوم بقي وناخد ميكروباص ونروح نغير جو اسبوع ولا حاجه
انا: ياررييت طب وعمو احمد ؟
شوشو: هيخلص شغله ويجيلنا ع هناك
انا: تمام وقفلت معاها وخرجت مع اصحابي وسهرت بره معاهم كورة وبلايستيشن وكده وتاني يوم الصبح لاقيت عمو احمد بيرن عليا
ازيك يصاصا عامل اي يحبيبي
ابقي عدي عليا اسلم عليك يعم ، بتمشي قبل م اجي انت بتنكسف مني ولا ايه
انا: لا يعمو ... بس عشان تيجي ترتاح هقعد اعذب فيك وانت جي من السفر ليه
هو : ماشي يحبيبي هستناك نتغدي سوا النهارده
انا: حاضر يعمو سلملي ع شوشو
هو : سلملي ع ماما وبابا واخواتك وقفلنا وعرفتهم انه هتغدي معاهم هناك النهارده
رحت وفتحت لي شيماء كان هو بيجهز هدومة ف الشنطه
سلمت عليها ودخلت كانت لابسه الاسدال الي عمو احمد مفكر انها بتقعد معايا بيه ع طول
وهيا ندهت عليه احمد مصطفي جه تعال اقعد معاه عما ارص الاكل ودخلت المطبخ وهو دقيقتين وجه
سلم عليا وقعدنا ندردش مع بعض كوره واقتصاد وشغل ومعرفش ايه لحد م شوشو كانت حطت الاكل وقالت يلا
قمنا اكلنا وكله تمام وهو قال خليك بقي متروحش انا كلها ساعتين وماشي
انا: طيب ماشي هنزل بس اجيب غياراتي لاني كنت عامل حسابي اني هرجع البيت تاني هجبهم واجي قبل م تمشي واسلم عليك
هو: ماشي يحبيبي البيت بيتك ومشيت رحت البيت قعدت معاهم وجهزت هدومي ومشيت رحت ككاان هو بيلبس عشان ماشي
لبس وخرج وسلم عليا وسلم ع مراته ونزلت معاه ركبته ومشي وانا رجعت ل شوشو لاقيتها قاعده بكت وبرموده
دخلت قعدت جمبها واخدتها ف حضني وبوستها ف بوقها بوسه خفيفه وحشتيني
شوشو :امممممم انت اكتر يحبيبي وراحت لفالي وشي ف وشها وبتبوسني ف شفايفي
انا: وحشتني شفايفك اوي
شوشو: انت وحشتني اوي
انا: كلك ع بعضك واحشني ومديت ايدي ع بزازها كانت بالكت من غير سنتيانه بقيت افعص فيهم
شوشو: اممممممم حبيبي
فضلت افعص ف بزازها واقرص حلمتها وهيا خلاص جابت اخرها نزلت ع بزازها بوس من فوق الكت واعض الحلمة وهيا شغاله امممممم اححححح
وكملت لحس ع جانب بزازها من الكت واوف ع ريحة بطاطها طبعا كانت نضيفه مفهاش شعر لسه بس ريحتها تجنن مع العرق والبرفيوم الي حطاه عامل ميكس ابن وسخه نااار اوي بقيت اشم ف باطها ورفت دراعها وكملت شم فيها وطلعت لساني الحس فيه
هيا سخنت اوي وبقت تزوووم وتغمض عنيها وتقولي بتعمل ايه اممممممم
انا: ريحتك حلوة اوي
شوشو: يعني كده ولا بشعره ؟
انا: اووووف اي حاجه فيكي حلوة بس انا بهيج عليكي وانتي بشعر اكتر وكملت لحس فيها لحد م داخت ونامت ع الركنه
قمت معدول عليها ومقلعها الكت وبزازها ظهروا قدامي ومعلمين مكان عضعضتي فيهم ونزلت عليهم بوس ومص ولحس ومديت ايدي ع كسها لاقيته غرقان
انا: احححح انتي لحقتي
شوشو: مجرد م بتلمسني خلاص وراحت ضاغطه ع ايدي ع كسها وفضلت ادلك ف كسها لحد م نزلت ف البرموده والكلوت وبقت عامله زي الي شخت ع نفسها
قمت قلعتها البنطلون والكلوت وبقت عريانه قدامي ع الركنه
انا: تعالي ندخل جوا
شوشو: خلينا هنا شويل علي صوت التلفزيون شوية وخلاص
عليت صوت التلفزيون وقلعت هدومي فضلت بالبوكسر
ونزلت عليه تقفيش وتفعيص ف اي حته فيها وراحت مقلعاني البوكسر ومسكت زبي تدلك فيها وتحطه ف بوقها وتعضعض فيه وراحت ماسكة بيوضي وبتدلك فيهم رحت شاخر من حركتها
وفضلت ع الحال ده لحد م خلاص هنزل راحت سيباني وفاشخه نفسها ومسكت زبي حطته ع بداية كسها وشفايفه مفتوحه وحمرا ددمم وزقت نفسها عليا لحد م زبي دخل جواها وفضلت تروح وتيجي تنيك ف نفسها وبزازاها رايحين جايين معاها
انا: اووووووف انتي مولعه اوي كده
شوشو: نااار كسي فيه نااار وكان هيموت علييييك
انا: ااااه هريحهولك يشوشو
وفضلت انيك ف كسها وادخل واطلع وهيا تتوحوح وتزوووم اممممم اااااه كماااان نييييك نيييييك اووووووووف كسسسسييي كماااان
خخخخخخخخ احححححح نار اه يكسي ااااااه وراحت قافله رجليها علي ضهري وشداني عليها ولزقت ف بوقي وراحت مصوته ومنزله عسل كسها وانا مستحملتش السخونية رحت منزل انا كمان وبقي كسها ينزل عسلها مع لبني ميكس
طلعت زبري منها وبصيت علي كسها وهو بينزل ع طيزها بليت ايدي من كسها ورحت ع خرم طيزها اول م لمسته اكنها اتكهربت
قلت لها تعالي جوه بقي
قالت مش قادره خلينا هنا ، انا كنت خايف من صوتها لانها مبتحسش بنفسها لكن ف الاوضه الصوت كاتم شويتين
قمت شلتها ودخلتها الاوضه حطيتها ع السرير ببص لاقيت قميص اسود ع التسريحه ومعاه كلوت فتله بتاعه
انا: اوووف قلعتيهم امتا دول ؟
شوشو: ايه دول ؟
انا: الي ع التسريحة دوول
شوشو: كنت لبساهم تحت الاسدال وانت هنا
انا: احاا بجد
شوشو: ايوة ولما نزلت دخلت استحميت انا وعمك احمد وغيرتهم
انا: اووووووف معملتوش حاجه ؟
شوشو: لا حجات بسيطه التقيل كان الصبح اما صحينا
انا: اتظبطتي الاسبوع ده يعني
شوشو: هههه انا متظبطه منك ع طول
انا: طب قومي البسيلي الحجات دي
شوشو: لييه؟
انا: عاوز اشوفهم عليكي
شوشو: خليك بكرة واماني موجود
انا: احااا هي هتيجي بكرة ؟
شوشو: اه ولا مش عايز ؟
انا: لا عاوز ولو دلوقتي عادي ههههه
شوشو: بقي كده اهو ده الي خافه منه بقيت متلهف عليها اكتر
انا: بس خلااص بهزر معاكي وانا اقدر استغني عنك يروح قلبي يشوشو ونزلت ع بوقها امصمص ف شفايفها لحد م اندمجت معايا وطبعا كنا عريانين ملط وزبي بدأ يقف تاني قلت لها نامي ع بطنك يشوشو
شوشو: ب استغراب لييه !
انا : عاوز اتمتع بطيزك شوية
شوشو: هتعمل ايه يعني ؟
انا: متخافيش مش هعمل الي جه ف بالك
شوشو: لو فكرت همنعك عني خالص
انا: لا متخافيش اوعدك ولفت ع بطنها بقت طيزها ف وشي رحت فاتح رجليها وانفتحت طيزها معاها وكسها بقي ظاهر فضلت العب ف الاتنين مع بعض صباع ف خرم طيزها والتاني ف كسها لحد م بقت تشخر وتتشال وتتحط ع السرير من الهيجان الي بيطلع منها
شوشو: ارحمني كفايه كسي مش قادره
انا: اصبري بس ورحت مسرع صباع الي ف طيزها بقت تصوت اكتر ااااه اااااااه ااااااااه خخخخخ احااااااا بالراحه طيززي خرمي ايييي بالراحه يحبيبي
ااااه اوووووف ايييييي يطيزي اااااه
بقيت اضرب ع فردتين طيازها ويترجوا وبقي زي حديده خليتها نايمه ورحت ممشيه ع كسها من ورا
شوشو: خخخخخخخخخخ دخله دخللله اااه
بدأت ادخل راسه واطلعها لاقيت شوشو راحت مفنسه وبقت طيزها وكسها ف وشي
نزلت بوشي جوا طيزها الحس فطيزها وخرمها وانزل ع كسها واطلع لخرمها وبقت تصوت صويت مش عادي وكتمت صوتها ف المخده ورحت حاطط زبي ف كسها من ورا واشتغلت نيك فيها وحقيقي شوشو ف الهيجان حااجة تانيه خالص وكملت رزع فيها وصباعي جوة خرم طيزها
وفضلت ع الحال ده بتاع ربع ساعه لحد م نزلت جواها وراحت مرمية ع السرير مهدود حيلها
اخدت ف حضني وهديتها ونمنا زي م احنا عريانين
صحينا الصبح مش قادرين نقوم
قامت بالعافيه عشان شغلها ودخلت اخدت دش وفطرنا وسلمت عليا ومشيت
عدي بتاع 3 ساعات لاقيت شوشو بتتصل بتقولي اماني اتصلت وسألتني عليك انت ف البيت ولا لأ
انا: خير عايزه ايه؟
شوشو:هئ هئ هتكون عايزه ايه م هيا عارفه ان احمد مشي امبارح ومستنياني اكلمها
انا: اوووف يعني هتيجي النهارده ؟
شوشو: زمانها جايه لك دلوقتي هيا قالت هحصلك عما تيجي
انا: العب طب اتصرف ازاي قوليلي
شوشو: اتصرف عادي وشوف هتوصل معاك ل ايه
انا: دي باينها هتبقي ليله فل
شوشو: اهم حاجه اتصرف عادي ومتبينش ليها انك ملهوف عليه شوف هيا هتعمل ايه وبناءا عليه اتعامل لحد م اجيلك
انا: اشطا يشوشو وقفلت معاها قمت شلت هدومي من اوضه شوشو وححطيتها ع سريري ف الاوضه عشان متعرفش اني بنام مع شوشو
عدي بتاع 10 دقايق لاقيت الجرس بيرن بصيت م العين السحرية لاقيتها اماني
اخدت نفسي وفتحت
اهلا ي خالتو اتفضلي
اماني: ازيك يصاصا عامل اي يحبيبي
انا: كويس يخالتو انتي عامله ايه
اماني: كويسه يحبيبي هيا شوشو لسه مجتش
انا: لا زمانها ع وصول وقعدت قدام التلفزيون وهيا قاعده ع نفس الركنه بس بعيد شوية
اماني: امك واخواتك عاملين ايه ؟
انا: كلهم كويسين
اماني: مبتجيش عندنا ليه ولا خلاص شوشو اخدتك مننا
انا: لا طبعا بس عارف ان محمد ف كليته ومشغول ف هاجي اعطله ليه احيانا بنلعب كورة مع بعض
اماني: تيجي لخالتك ياخي تشوفها مش لازم محمد
انا طبعا منبهر بالتغيير ف التعامل لان عمري م رحت لهم اصلا لوحدي
انا: عنيا حاضر هقرفكم كل شويه هههه
اماني: تنور يحبيبي ، الجو حر وقلعت الطرحه وفضلت بالعباية زي م هيا
خالك محمد كلم امك ؟
انا: ااه كلمها واقنعتهم بالعافيه
اماني: عمك اسامه هيتفق مع عمك كذا يودينا ف الميكروباص بتاعه مرة واحده ويبقي ييجي ياخدنا
انا: بابا بردو قال نفس الكلام
اماني: فرصه الكل يغير جو وخالتك تغير جو وتفك عن نفسها مكان التعب شوية
انا: عندك حق فعلا
اماني اتصلت ع شوشو ايه يبت انتي فين
شوشو: بخلص وجايه نص ساعه وهتلاقيني عندك
اماني: طيب ماشي انا عندك ف البيت سبقتك متتأخريش بقي
شوشو: حاضر وقفلوا مع بعض
قامت اماني دخلت الحمام وقفلت الباب نص قفله الشيطان لعب ف دماغي اقوم اشوفها وهيا ف الحمام بس قلت لا خليها تتصرف هي ونشوف اخرها عدي خمس دقايق وطلعت قعدت عادي واتكلمت معايا
اماني: مبسوط هنا عند شوشو
انا: عادي يعني اديني بونسها بدل م تقعد لوحدها
اماني: خد بالك منها دي غلبانه ملهاش حد وبتعتبرك ابنها
انا: طبعا يخالتو ف عنيا دي امي الي مخلفتنيش
امانياوعي يواد تكون لسه بتعمل الحجات بتاعتك دي
انا: باستغراب حجات اي دي ؟
اماني:ايه نسيت ، الحجات الي بتعملها ف هدومنا ولا نسيت
انا: ههه لا طبعا معملتهاش تاني كانت غلطه وعدت
امااني:مين الي علمك تعمل كده
انا: ومفيش حد الشيطان الي ضحك علياا
اماني: ليه قالك ايه ؟
انا: زبي بدأ يقف ويسخن م الكلام
مش فاكر بس هو الي ضحك عليا خلاني اعمل كده
اماني:هئ هئ ولو اني مش مسدقاك بس ماشي
انا:بصيت لها وضحكت وخلاص
اماني: قولي بصراحه ؟
انا: خير ؟
اماني: يوم م كنت انا وانت وشوشو سوا انت كنت مبسوط
انا: بصيت لها وبصيت ف الارض قال ايه مكسوف
اماني: بصلي متخافش
انا: بصيت لها وهزيت راسي
اماني:طب مين انبسطت معاها اكتر
انا:عملت نفسي بفكر وقلت لها انتا الاتنين
اماني:يعني مفيش حد مميز عن التاني
انا: بصراحه يخالتو كل واحده فيها المميزات احلي من التانيه
وزبي شد ف البنطلون وهيا اخدت بالها وضحكت
اماني: ايه بقي المميزات الي انت شايفها
انا: يعني انتي يخالتو كل حاجه فيكي اكبر من شوشو
اماني :قصدك تخينه يعني
انا: لا لا مش اقصد كده
اماني: اومال ايه
انا : سكت معرفتش ارد
اماني: ايه يواد سكت ليه
انا: مفيش خلاص
اماني: طب قول قصدك ايه
انا: بصيت لها وقلت مش عارف اقولك ايه بس يعني حاجاتك اكبر من شوشو
اماني: حجات ايه بقي ؟
انا: الحجات بتاعتك جسمك يعني
اماني: ايوة الي هيا ايه
انا: بقيت ع اخري ومسكت المخده داريت بيها زبري
اماني بتبص وتضحك قول قول متتكسفش قصدك صدري وحطت ايدها ع صدرها
انا: هااا ااااه
اماني: وايه تاني؟
انا ببص وخلاص
اماني: م تقول يواد وراحت واقفه بص وقول ايه الي كبير عندي
انا: بصيت لها من اول راسها لحد رجليها وقلت لها جسمك من تحت
اماني: حطت ايدها الاتنين ع فردتين طيزها قصدك دي ؟
انا: امممممم اااه
اماني: ومالك مكسوف كده ليه
اناببص لها مش عارف اقولها ايه وانا جوايا اقوم افرتكها نيك دلوقتي
اماني:بص بقي انا عاوزه اي حاجه تحصل بيني وبينك بعيد عن شوشو يبقي انا وانت بس الي نعرفها متقولش لشوشو عليها
انا ف بالي دي بينها هتحلو ولا ايه : حاضر يخالتو
اماني: بكرة بعد م شوشو تمشي تعالي اقعد معايا شوية
انا: حاضر
اماني:ومتعرفش شوشو حاجه
انا: حاضر وطبعا مبسوط باللي حصل
مفيش خمس دقايق وشوشو جت دخلت سلمت ع اختها ودخلت تغير واماني وراها دخلوا الاوضه وبعدين شوشو طلعت ع الحمام وانامي جت ع الصاله لابسه عباية بيتي
والسنتيانه باينه من تحت العباية وصدرها الكبير الي عاوز يتحلب كل شوية
جت قعدت وحطت رجل ع الركنه ورجل ع الارض ورجليها بانت لحد ركبتها كده
بصيت لها لاقيتها بتبص لي وتضحك ايه عاجبينك ؟
انا: ايه ده ؟
اماني: رجلي عجبينك ولا ايه هتاكلهم بعينك
انا: ياريت ههههه
اماني: استني بس شوشو تخلص وناكل كلنا وبتضحك هههههه
انا: كلنا جعانين
اماني:اوووي جعانه اوووي
شوشو طلعت وجت علينا لابسه فيزون ونص كم وطبعا الفيزون مخليها عريانه بتحديدة كسها وطيازها وكل حاجه زبري شد عليها اوي هيا كمان
اماني: ايه يبت يشوشو هو اول مرة يشوفك بالفيزون
شوشو: ايوة ع طول بالاسدال عشان كده عينه هتطلع منه وبيضحكوا
اماني: طب ايه هنقعد هنا ولا ندخل جوا
شوشو: انتي مستعجله ع ايه استني اخد نفسي
اماني: انا مستنياكي من بدري مش عاوزة اتأخر زي امبارح
شوشو: طب يلا ندخل جوا
وقاموا دخلوا وندهوا عليا رحت لهم
شوشو: قاعد بره ليه مجتش معانا ليه ؟
انا: مانتوا مقلتوش تعالي فكرتكم هتعملوا حاجه
شوشو: طب ادخل تعالي
دخلت ورحت ع كرسي التسريحه وهما قاعدين السرير الاتنين وراحت اماني رافعه العبايه وقلعاها وبقت بالسنتيانه والكلوت الاسود
اووووووووف بقيت مش قادر خلاص
راحت شيماء داخله ع اماني بوس ف بوقها ومقلعاها سنتيانتها وظهرت بزازها الكبيرة ونزلت فيهم تفعيص وانا واقف اتفرج عليهم
وراحت شيماء قالعه البنطلون مكنتش لابسه تحته حاجه وبقت طيزها متصدره ليه وهيا نازله رضاعه ف بزاز اختها
وكسها وخرم طيزها عمالين يفتحوا ويقفلوا قمت مطلع زبي وانا بتفرج عليهم
راحت شوشو مقلعاها الكلوت وبقت ملط خالص وقلعت التيشرت بتاعها وبقوا هما الاتنين ملط
ونزلوا تفعيص ف بعض ورضاعه ومص واحلي اهااات ووحوحه وشخر وظي تضرب دي ع طيزها ودي تضرب دي ع طيزها وراحوا داخلين ف بعض عملوا اكس بقي كس كل واحده ملامس كس التانيه وفضلوا ينيكوا ف بعض وشيماء الي كانت فوق
وزنبورها اكبر من زنبور اماني وشغالي نيك فيها واماني تشخر وتسب نفسها اااه نيكي اللبوة اختك احححح افشخي كسسسي
وفضلوا ع كده لحد م نزلوا وغرقوا بعض واترموا جمب بعض
شوشو: مصطفي اقلع هدومك وتعالي
قمت قلعت البنطلون والتيشرت والبوكسر ورحت جمبهم
اماني: اووووف هو بيكبر كل يوم ولا ايه ؟
شوشو:اتي بتهيألك
اماني: مدت ايدها تمسكه وبقت تشد عليه وتضغط وانا روحي راحت من الهيجان
اماني: فتحت رجليها وبقي كسها قدامي ودخلتني بين رجليها وقالت لي انزل بوسه
انا: ابوس ايه ؟
اماني: ده كس خالتك
انا: اوووف اييه ؟
اماني: كس خالتك يولا
نزلت عليه ابوس فيه وامص والعب بلساني فيه والحس شفايفه واماني تتغنج وتتلبون وتشد راسي علي كسها وتقفل رجليها ع راسي وبقيت العب في زنبورها
وهيا جابت اخرها وراحت منزله عسلها تاني مرة
كل ده وانا لسه مدخلتش زبري فيها ولا لمس كسها
شوشو: سيبها تهدي شوية وتعالي ليا انا
قمت رحت ل شوشو مسكت زبري ونزلت تمص فيه وتلعب فيه بلسانها وتقرص ع البيوض وراحت شداني عليها نزلت بوس ومصمصه ف شفايفها وهيا تمصمص ف شفايفي وايدي بتفعص ف بزازها الصغيرة والايد التانية نزلت تلعب ف شفايف كسها
شوشو: اااااه اممممم بالراحه كسي مش مستحمل
امممممم ايييييي ااااه دخل زبك فيه يلا
انا: دخليه انتي
شوشو مسكت زبري وعدلته ع كسها وشدتني عليها راح زبي داخل جواها كله وبقيت طالع داخل بنيك ف كسها
ااااه يحبيبي اااااه كسي كسي ااااه اووووف كماااان نيييك كسي المتناك ده
ااااه كمان نيكككو نيكووو افشخو اااه احححح
لحد م جبت اخري وقلت لها هنزل يشوشو راحت قفله رجليها عليا ونزلت جواها لبني كله وقمت من عليها نمت جمبهم
اماني: انت رايح فين انا لسه مخدتش دوري
انا: استريح شوية بس
اماني: للاا قووم انا مش قادرة
قمت لسه بقف اتعدل لاقيت اماني ماسكة زبري وبتضربلي عشرة عشان زبي يقف ووقف وبدأت تلحس فيه وتلعب ف راسه بلسانها وتضغط عليه
وراحت عدلاه ع شفايف كسها الكبير المبقلظ وقالت يلا نييييك
انا: خخخخخخخخخخ اعمل ايه ؟
اماني: نيييييييك نيييييييييك كسي
نزلت نيك ف كسها وبزازها تتهز وتترج اوووي اووووي وشوشو راحت مسكت بزازها ترضع فيهم وانا بنيك ف كس اماني
شوشو: عجبك زبره يلبوة
اماني : ااااه اووووي
شوشو: بالراحه ع الواد
اماني: بالراحه ايه ده انا كل ماشوفه هخليه ينيكني
طبعا اماني ف حالة مش طبيعيه وها بتتناك
وانا شغال نيك ف كسها لسه ونزلت ايدي ع الخط الي بين كسها وطيزها ونزلت ع خرم طيزها لاقيتها رفعت ججسمها لفوووق
اماني: بالراحه اااييي بالرااحه هتعوره
انا:حاضر بالراحه اهو وبدأت المس خرم طيزها واعمل عليه دواير
اماني: خخخخخخخخخخخ احووووووووو طيزي خرمي اخخخخخخخخخخ اححححححححح
انا: اووووووووف يخالتي
اماني: قولي يمتناكة يشرموووطه متقوليش يخالتي اححححححح
شوشو: يخربيت سنينك يبت
اماني: اسكتي يلبوة كمل ياصاصا
نزلت رزع فيها وتفعيص ف بزازها الكبيرة واقولك كده كويس
تقولي كمل نيك اللبوة نيك الشرموطه انا بقيت هايج زي الطور وبقيت ارزع اووي واقولها خدي ف كسك يلبوة خدي ف كسك يمتناكة ي ام كس كبير
خدي كمااان ف كسك المتناك لحد م شدتني برجليها وقفلت علي ضهري ونطرت لبني كله جواها
ومسكت بوقي دخلنا ف بوسه حوالي 3 دقايق وبعدين سابتني واخدت نفسها
شوشو: اللي حصل النهارده ده جنان يخربيتكم ايه ده
انا: انا بحبكم اوي يشوشو ممكن متحرمونيش منكم وخلوني معاكم وانا اوعدكم هعمل الي هتطلبوه مني بالحرف
اماني: يحبيبي احنا بقينا ف كفه واحده وراحت وخداني ف حضنها ومسكت زبي وقالت وده بقي بتاع خالاتك الاتنين حافظ عليه
شوشو: اوعاك تروح ناحيته يواد لو تعبان احنا هنريحه متقلقش
اماني: وهنبسطك اووي
انا: ياريت يخالتو ياريت
اماني: هقوم البس وامشي بقي يادوب الحق اروح
شوشو: طب خدي دش الاول
اماني: هبقي اخد اما اروح عشان ريحتي متبقاش باينه اني مستحميه بره
شوشو: هتمشي ولبن الواد ف كسك ؟
اماني: ده انا بقالي 4 ايام ماشيه بلبنه لازق ع كسي
شوشو: اه يلبوة انتي وكسك وراحت خبطاها ع كسها
اماني:اااه يبت اوعي كده وقامت لبست الكلوت بتاعها والسنتيانه والعباية البيت وعبايتها الخروج والطرحه وسلمت علينا وباستنا ف بوقنا ومشيت
هيا مشيت من هنا وقفلنا وراها وكل واحد اترمي ف ناحيه حيلنا اتهد
رحت جمب شوشو وحكيت لها الي حصل قبل م تيجي بالحرف
شوشو: ااه يلبوة عاووزة الواد لوحدك ف ايه ؟
انا: ايه رأيك اروح ولا لأ؟
شوشو: روح خلينا نشوف عاوزة ايه ؟
انا: ممم اوووف عاوزه تتناك ف البيت عندها ولا ايه
شوشو: تقريبا كده روح وريحها افشخها ع سرير جوزها نيكها لحد م تجيب اخرها
وراحت ماسكة زبي الي كان وقف وقالت عاوزة ده يفشخها ويقسمها نصين
انا: اوووووووف حاضر
قمنا استحمينا سوا وفشختها تفعيص وتقفيش تحت الدش وشوية بعبصه ف كسها وطيزها
خلصنا وخرجنا طلبنا اكل من بره واكلنا وقعدنا قدام التلفزيون لحد م جه وقت النوم دخلنا ننام مكناش قادرين نعمل حاجه
صحيت الصبح فطرنا سوا ولبست ومشيت ووصتني ع اماني قبل م تمشي وقالت متسبهاش تعبانه افشخها لحد م تقول كفاية
انا: عنيا حاضر ونزلت مشيت وانا لبست هدومي ورنيت ع اماني
ردت ع طول ع غير العاده اما شيماء بترن
انا: ازيك يخالتو عامله ايه ؟
اماني: كويسه يحبيبي فينك كده ؟
انا: عند شوششو
اماني: مشيت ولا لسه ؟
انا : لسه نازله مبقالهاش 10 دقايق
اماني: طيب ماشي استني مني مكالمة العيال هتنزل تروح دروسها وانت تعالي ع طول
انا: حاضر وقفلت معاها واستنيت شوية رنت عليا قالت تعالي مستنياك
نزلت رحت لها زقلت لي مفتاح البوابه وطلعت لها دخلت لاقيتها لابسه قميص اسود ضهره مكشوف لحد طيزها والقميص مش معدي طيزها اصلا وبزازها كلها باينه ببجزء من الحلمات
انا: اووووووف اي ده يخالتو
اماني: تعالي يقلب خالتو وراحت واخداني بالحضن وقفلت الباب ودخلنا الاوضه
اماني: بص عاوزاك النهارده تعمل كل حاجه نفسك فيها وتنسي اني خالتك انا هنا لبوتك ومتناكتك فاهم
انا: اووووووف بس
اماني: مبسش فاهم ولا لا
انا: حاضر وراحت زقاني ع السرير ومقلعاني البنطلون والبوكسر والتيشرت ونزلت مص ف زبري وراحت رافعه القميص وجايبه الكلوت ع جنب كان ازرق فتله وقعدت ع زبري ودخلته ف كسها وطالعه نازله
اماني:تقيلة عليك؟
انا:لا خالص
اماني:سيلي نفسك
انا:حاضر
فضلت تطلع وتنزل ع زبي وتعمل حركات بنت متناكه اكدت لي ان الستات ف الطبيعه حاجه وف السرير حاجه تانيه خالص خالص
كانت بتتناك ولا ادعها شرموطه وتظغط نفسها وتديني بزازها ارضع فيه وتقولي امسك وارضع
وطت وبقي بزها ف بوقي خلاص فضلت العب بلساني في حلمة بزها لحد م وقفت وبقت عاملة زي عقلة الصباح وكان شكلها ابن متناكة والهاله البني الي حوالين الحلمه بقيت امص فيها وافعص ف بزازها
وهيا زي م هيا علي نفس الوضع بتطلع وتنزل وبقت تسرع نفسها وتتأوه اااه ااااه ااااااه وراحت شداني عليها وحسيت بتنزيلها وميتها الي بتنزل من كسها علي زبري
هديت شوية وراحت قايمة من عليا وقالت العيال قدامهم ساعتين عاوزه الساعه الجاية تكون احلي ساعه ف حياتي
انا: حاضر يخالتو شوفي عاوزه ايه وانا هعمله ليكي
اماني: انت عاوز تعمل ايه ؟
انا: اعمل اي حاجه انتي عوزاها ونفسك فيها
اماني:عوزاك تنيك في كل حته فيا متسبهاش قطعني
انا:اوف انتي جميله اوي يخالتو
اماني: انا ولا شوشو
انا:انتي طبعا كل حاجه فيكي حلوة اوي
اماني: يواد ينصاب بتضحك عليا بكلمتين
انا: وحياتك عندي انتي جسمك كله حلو اوووي
اماني: اخدتني بالحضن ومسكت ايدي حطتها ع ضهرها بقيت احسس عليه وانزل ع اخر ضهرها واطلع تاني
اماني: اعمل الي انت عاوزه وامسك الي نفسك فيه ملكش دعوة بيه
كلامها ولعني اوووي اللبوة ورحت نازل ع فردتين طيازها ب ايدي الاتنين احسس عليهم طالع نازل وكانوا عريانين طبعا الفتلة داخله ف فرق طيزها وفضلت احسس واقفش فيهم وهما يتهزوا وتقول امممممم عجبينك يحبيبي
بتحب الطياز الكبيرةة شكلك
انا: بحبك انتي وطيازك
اماني: خخخخخخخخخخ اححححححح وراحت ضغطاني ف حضنها بقي زبي ضاغط فوق كسها وانا شغال تقفيش لسه ف طيازها وامشي صوابعي ف النص واول م المس خرم طيزها تشخر وتشدني
انا: مالك يخالتو
اماني: مفيش يحبيبي كمل متفصلنيش م المود فضلت العب ف خرمها من بره بصوابعي وادخل عقله واطلع
اماني: خخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححوووووووووو كمل كمل
انا:كده وادخل شوية
اماني: اااه كماان كماااان دخله كله
انا: ادخل ايه
اماني: صبااااعك يولا دخله كله
انا: هو ممكن ادخل حاجه تانيه
اماني: اااااااه بس غلط ومضر ليا وليك
انا: ينفع اجرب مره
اماني: لاا مرة هتجيب مرة وانا مش هقدر امنعك بعد كده
انا:طب مره بس
اماني:صدقني يحبيبي هتضرني وتضر نفسك وبيجيب امراض
انا: طيب ماشي خلاص وفضلت مكمل بعبصه ف طيزها وادخل صوباعي ل اخره واطلعه
اماني: اححححححححح كمان كمان
انا: طب نامي ع السرير عشان تاخدي راحتك وفكت الحضن وراحت نايمة ع بطنها وانا نزلت ع طيازها
عبارة عن جبلين مابينهم خرممم بني شكلها ابن متناكة ف الوضع
نزلت ابوس ف طيازها الكبيرة واضربها عليها وهيااا امممم ااااهههه يحبيبي اههه
شديت الفردتين بعدتهم عن بعض ظهرلي الخرم بتاعها نزلت ببوقي وطلعت لساني اول م لمس خرمها راحت شخره خرمها بيهيجها اووي بس رافضه انيكها ف طيزها
م علينا انا المس خرمها وهيا تشخر وتصوت وتكتم نفسها ف المخده وراحت مرة واحده واخده وضع الدوجي بقت طيزها مفتوحه ومنظرها ابن متناكة كسها مفشوخ وطيزها مفتوحه
اتعدلت وبقيت بلحس ف طيزها وكسها مع بعض بقت تزووم وتتأوه
ااااه اااااااه حبيبي كمااان ايوة دخل لسانك جوة
اوووف شايف كس لبوتك عامل ازاااي مولللعع نااار طفيه بلسانك اححححححح
وبقيت احط لساني بين الشفايف وع الزنبور وهيا تصوت وترجع بطيزها لحد م دفست وشي فيها
وبقت تقول نيييك بقي مش قادرة ريحني كفاااية كده هموووت منك
اااه ااااه كفاية لحس ف كسسسسسسسسسسييييييي اااااااااه نيكووووو اخخخخخخخخخخخخخ
طلعت عدلت زبي ع كسها من ورا وكان منظر ابن متناكة حطيت زبي ع اول كسها وكان غرقان بسوايلها الي نازلة منها
وفضلت افرش ف كسها من ورا وهيا تصوت وتعيط نيييك بقي حرام عليكك
رحت مدخل زبري براسه بس راحت مصوته ااااه كمل كمااااان
بقيت ادخل حته بحته لحد م زبي دخل كله فيها
وبقي خرم طيزها يقفل ويفتح وشكله ابن متناكة رحت باللي صباعي من كسها وحطيته ف طيزها
وبقيت انيك بزبري ف كسها وبصوابعي ف طيزها
اماني:اححححححح انت رهيييب
اااه ياريتني سمعت كلام شوشو من زمااان
اااااااااه كمل يحبيبي كمل نيييييييك كماااااان
فضلت ع هذا الحال بتاع عشر دقايق
وهيا تتناك وتصوت وبزازها راحه جايه مع هزة جسمها
انا: مبسوطة يخالتو
اماني: اوووي يقلب خالتك بس خالتك دي قدام الناس انما معاك لبوتك ومتناكتك فاهم
انا: اوووووووف وبقيت زي الحمار عمال ارزع ف كسها الكبير واقولها اححح يخالتو يلبوة
انا بنيك خالتي اللبوة بتاعتي انا بفشخ فيهاا
وهيا بقت تصوت وانا خلاص هنزل لبني ،بقولها هنززل هنززل قالت كمل كمل متوقفش ورحت ناطر لبني كله جوة كسها
اماني:ممممممم سخن ناااار
زبي بدأ يهدي ويخرج من كسها وهيا ع نفس الوضع راحت نايمة ع بطنها وفاشخه رجليها ولبني بينزل من كسها ع السرير
انا حيلي اتهد رحت نايم جمبها لاقيتها بتمد ايدها تمسك زبي
انا:احا يخالتو انا مبقتش قادر اتحرك
اماني: لسه شوية لحد م العيال ييجوا مش هسيبك النهارده انا لازم اعوض السنين الي فاتت كلها
انا:طب م انا هبقي معاكي ع طول هروح منك فين
اماني:انا لسه مرتحتش مش هسيبك الا اما ارتاح
وراحت قايمه ومسكت زبي ب ايدها الاتنين تدلك فيه وتضربلي عشرة وهو خلاص جاب اخره وقف نص واقفه كده راحت نازله عليه حطاه ف بوقها
انا: احححححححححح
اماني: شوفت قام ازاي ع طول
انا:اووووف اول م بيلمس بوقك انا بموت ااااه
هيا نزلت عليه مص مردتش عليا
امممممممم امممممممممم زبك طعمه حلو
ريحته حلوووووة اممممممممم اممممممممم
انا: دي ريحتك انتي الي طالعه من كسك
اماني: اووووووف ااااه وبقت تمص بشراسه وانا بقيت اتألم وزبي بقي صاروخ وعروقه بقت ددمم
راحت طالعه عليا ومدخلاه فيه ونزلت ع بوقي تبوس ف شفايفي وتعض وتمص فيها وانا اندمجت معاها وبقيت بعض انا كمان وبمص وامسك شفايفها ولسانها وهيا بقت ف عالم تاني رحت عادلها بقت هيا تحت وانا فوق ونزلت بقي ع رقبتها وودانها وشفايفها
وتدريجي ع صدرها لحد م وصلت فرق بزازها بقيت الحس فيه وارفع صدرها وابوس تحته وامص تحته ورحت ع باطها اشم فيه
وطلعت لساني لحسته
اماني: اممممممم بتعمل ايه
انا: بدوق طعم باطك
اماني: بتحبه ولا ايه ؟
انا: ااه وبالذات لو بشعر بحبه اكتر
اماني: اححححححح عز الطلب هسيبهولك بعد كده
انا: اوووووف وكملت لحس وبوس ونزلت ع صدرها الحس حوالين الحلمة وامسكها واعضها وهياا اااه اااه بالراحه هتقطعها امممممم
ونزلت ع بطنها بلساني لحد م وصلت لسرتها بقيت العب فيها بلساني وهيا بقت تسخن اكتر وتتأوه
وكملت لحد م وصلت لكسها الي كان غرقان بلبني ولحد الان لسه بينزل منه
فتحت كسها وشفت منظره من جوه كان احمر من كتر النيك والرزع وزنبورها كان واقف زي الحمامه الصغيره
حطيت لساني ع الزنبور راحت شهقه ورافعه الجزء الي تحت وبقيت اعض ف زنبورها والعب فيع بضوافري وهيا تصوت وصوتها علي اوووي احححححححح ااحاااااا كمان اووووووووووف زنبوري اووووووف
وانا مكمل زي م انا لحد م راحت ناطرة كل الي جواها اكنها زبر بيطرطر مياه وبقت تصوت وهيا بتنطر رحت زاقلها مخده صغيره كتمت صوتها بيها وراحت مصوته ااااااااااااااااااااااااااااااااهه
ااااااااااااااااااااااااااااه كسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسي لحد م نزلت اخر نقطه جواها واترمت ع السرير الاوضه بقت ريحتها كلها من ميتها الي نزلت منها وحقيقي اماني ف الهيجان عندها حرمان ابن متناكة زيها
اترمينا جمب بعض ناخد نفسنا شوية
اماني:مبسوط يمصطفي ولا ندمان
انا: مبسوووووط اوي يخالتو وانتي ؟
اماني: كنت ندمانه ف الاول بس بعد الي حصل مبقتش قادرة انت عوضتني حرمان سنين خليك جمبي متتخلاش عني وراحت معيطه
انا:اخدتها ف حضني ، متعيطيش طيب انا معاكي وقت م تحتاجيني هتلاقيني
اماني: انا اتبهدلت واتهملت شهور وسنين وانا ف عز احتياجي
انا: هعوضك عن كل الي فات بس متعيطيش عشان خاطري
اماني: حضنتني اوي ، .... يخليك لينا يحبيبي
انا: ويخليكي ليا يخالتو
اماني: قوم يلا ادخل خد دلك دش قبل م العيال تيجي
انا: طب م تيجي ناخده سوا
اماني: خايفه ادخل معاك منقدرش نمسك نفسنا والعيال تيجي
انا: مش هعمل حاجه تاني هنستحمي بس واخدتها ودخلنا الحمام سوا
دخلنا البانيو بتاعه وفتحنا الدش علينا وبقت تحط عليا صابون واحط عليها صابون
ودعكت لها بزازها ونزلت ع كسها ادعكه بالصابون
اماني: اااه اهو ده الي خايفه منه
انا: انا بغسلك بس مش هعمل حاجه وسابني ادعك ف كسها بالصابون وغمضت عنيها رحت لاففها وغاسل ضهرها وداعك طايزها ونازل ع الخرم داعكه بالصابون
اماني: امممممممم اممم ومبتتكلمش خالص
خلصت وخلتها حطت عليا صابون ودلكت زبي ب ايدها وفتتحنا المياه نزلنا الصابون وطلعنا عريانين لحد الاوضه جابت لي فوطه نشفت فيها وهيا نشفت نفسها وطلعت هدومها الي هتلبسها وانا لبست وهمشي
اماني: رايح فين ؟
انا: يادوبك قبل م العيال تيجي
اماني: انا مجهزة اكل ناكله سوا ، كل معايا وامشي
انا: طب وشو هقولها ايه
اماني: قولها اكلت مع اصحابي بره ولا جعت وعملت اكلت المهم مش هتمشي غير اما تعوض الي نزلته النهارده
انا: طيب ماشي مش هزعلك
اماني: قامت المطبخ كانت عاملة كبده بلدي والاكل كان سخن جابت واكلنا سوا وسلمت عليها وبوستها ف شفايفها ومشيت ووصتني م اقولش ل شوشو حاجه
انا: حاضر متقلقيش ومشيت
رحت البيت عند شيماء كنت مش قادر اتحرك حرفيا من الهمدان وهدة الحيل الي كنت فيها
اترميت ع الركنه ونمت ومحستش بشيماء لما جت
صحيت ع صوتها وهيا بتصحيني قوم يواد انت اي الي حصلك النهارده شكلها شفطتك
فتحت عيني وببص لها شوشو انتي جيتي
شوشو: من زمان يحبيبي انت الي محستش بيا مالك يواد حصلك ايه
انا: بحاول اقوم عضمي مكسر
شوشو: ههههه يخيبك شكلك مقدرتش عليها
انا: طب اسأليها وهيا تقولك
شوشو: لا قوم خد دش فوق كده وتعالي احكيلي
اانا: مش قادر اقوم
شوشو: تعالي تعالي وسندتني دخلت الحمام غسلت راسي ووشي وفوقت شوية وطلعت كانت حضرت الاكل وقعدنا ناكل سوا وقالت احكيلي بقي حصل ايه
عشان مطولش عليكم حكيت لها الي حصل بالحرف الواحد
شوشو: اه يلبوة بقي كده عاوزه تستفردي بالواد ماشي ي اماني ماشي
انا: اوعي تبينيلها انك عارفه حاجه ل تقطع وتخاف
شوشو: لا مش هقولها حاجه هيا الي هتيجي بنفسها تقول
انا: بس اماني ف الهيجان مش طبيعيه يشوشو
شوشو: خالص انا عارفه ، بتتحرم كتير ليها حق الست لو مأخدتش حقها بكفاية هتعمل اكتر من اماني كده
انا: فعلا مكنتش طبيعيه
شوشو: طبعا انت مفكش حيل تعمل حاج تاني
انا: نفسي بس انا فضيت النهارده
شوشو: خلاص ارتاح النهارده يحبيبي وريح اعصابك
انا: هرتاح ف حضنك النهارده
شوشو: قلبي ي ناس قلبي وراحت حضناني وهيا واقفه وانا قاعد
قمنا غسلنا ايدنا وقعدنا قدام التلفزيون
واخوها اتصل ها عملتوا ايه واي الاخبار هتيجوا امتا ومعرفش ايه
واتفقوا خلاص هيمشوا يوم الخميس عشان ياخدوا اسبوع كامل اجازة وكل واحد يستأذن من شغله وقفل معاها
وكلمت امي وقالت لها ع الي حصل قالت لها ماشي يحبيبتي وكله تمام وكلمت اماني وقالت لها بردو وكله تمام وكلمت جوزها عرفته قالها ماشي يحبيبتي انا هحصلكم ع هناك اقعد معاكم يومين الاجازة وامشي
شوشو: يعنني مش هتاخد اجازة
هو : انتي عارف لو غبت يوم الدنيا بتقف بس هعوضهالك لوحدنا يحبيبتي
شوشو: ماشي يحبيبي ... يعينك وخلصوا المكالمة وكملنا الفيلم
وقمنا نمنا ف الاوضه معملناش حاجه الليلة دي اخدتها ف حضني ونمنا من غير م نعمل حاجه
صحينا عملنا الروتين العادي فطرنا ونزلت شغلها وانا فضلت قدام التلفزيون
شويه لاقيت اماني بترن عليا قلت ءحه هيا م صدقت
رديت عليها
اماني: الوو ازيك يحبيبي؟عامل ايه ؟
اانا: كويس يخالتو اخبارك ايه
بعد السلام وكده
امااني: شوشو نزلت ولا لسه
انا: اه نزلت من شوية
اماني: وانت عامل ايه
انا: مش قادر اتحرك من امبارح جسمي كله مكسر
اماني: ههههه يحبيبي عارفه اني ضغطت عليك امبارح معلش
انا:عادي يخالتو ولا يهمك
اماني: شوشوو ملاجظتش حاجه
انا: لا طبعا لحظت وقالت شكلك من مجهود امبارح قصدها لما كنتي هنا
اماني: ههههه طيب كويس اوعي تعرفها حاجه
انا: لا متقلقيش مش هقولها حاجه
اماني: انا كنت بتطمن عليك يحبيبي ارتاح انت بقي
انا: تسلميلي يخالتو
وقفلنا ونمت شوية صحيت اخدت دش عشان افوق وشربت قهوة فوقتني شوية وروحت البيت عشان اجهز الحاجه الي هاخدها معايا المصيف
رحت البيت وجهزت حاجتي ف شنطه كانت امي بتغسل الحاجه الي هتاخدها معاها هدومها وكده وهدوم ابويا وهدوم اختي
قلت لهم دي شنطتي الي هاخدها معايا عشان ميتذاكوش ويفضوها وسبتها ع سريري ومشيت رحت لشوشو كانت جت من شغلها و ف المطبخ دخلت سلمت عليها
شوشو: كنت فين ؟
انا: كنت بجهز شنطتي الي هاخدها معايا
شوشو: فكرتك رحت ل اماني
انا: ههههههه مفياش حيل اروح لحد خالص انا واقف بالعافيه
شوشو:دي هدتك خالص
انا:ع فكرة اتصلت بعد م مشيتي وحكيتلها الي حصل
شوشو: ههههههههه البت مصدقت خلاص مشهنعرف نمنعها بعد كده
انا:قال واحنا كنا خايفين منها ههههه
شوشو:طب اطلع متعطلنيش انت واماني خليني اخلص الاكل
انا: طب متزوقيش وخبطتها ع طيازها وطلعت
فتحت التلفزيون لحد م خلصت الاكل واكلنا وشربنا الشاي
شوشو: قوم تعالي اما اخد رأيك ف الهدوم الي هاخدها معايا
قمنا دخلنا الاوضه وفتحت دولابها وطلعت بلوزات وبناطيل واسترتشات وبناطيل جينز وتفرجني اي رأيك ف ده واي رأيك ف ده
هنزل بده البحر وده هخرج بيه بره وده هقعد بيه ف البيت
هدومها كلها حلوة وعمري م شفتها ببنطلون جينز لبسها دايما جيبات وبلوزات ودريسات وعبايات وتونيك وكده
قلت لها الجينز هيبقي حلو عليكي
لاقيتها قلعت البنطلون الي لبساه ولبست الجينز اووووووووف كان داخل فيها حشر ولازق ف طيازها قالت واضح اني تخنت ملبستوش بقالي سنين
انا: مشفتكيش ببناطيل قبل كده
شوشو: بلبسه ف البيت احيانا ودايما لما بسافر مع احمد البحر بنزل بيه المياه عشان مبيشفش
انا: بس داخل فيكي بالعافيه وطيازك كلها باينه منه
شوشو: ههههه انت هتغار ولا ايه
انا: احا اومال اسيبهم يتفرجوا ع طيازك ورحت قارصها فيها
شوشو: اااه منا هلبس بلوزة طويلة مش هتبين حاجه وطلعت البلوزة لبستها فعلا واصله فوق ركبتها ومش مبينه حاجه
انا: هتلبسي دي ؟
شوشو: اااه ولا البس اقصر ؟
انا: لا دي حلوة اوي مفيش اقصر
شوشو: حبيبي يولاه الي بيغار عليا وراحت حضناني وبيساني وجهزت حاجتها كلها وكلوتاتها وسنتيانتها وقمصانها وكانت بتاخد رأيي ف كل حاجه وقالت اي رأيك اخد ده ومسكته ف ايدها لاقيته كلوت خيط
انا: احا اي ده كان فين ده
شوشو: هههه ده بتاع الجواز كان جي ف جهازي
انا: اووووف وده بيداري ايه
شوشو: ههههه لا ده مبيداريش ده بيدخل بس
انا: اووووف طب هتاخديه تعملي ايه بيه هناك
شوشو: البسهولك
انا: ااااووووف هو احنا هنعمل حاجه هناك ؟
شوشو: وايه الي يمنع لو في فرصه
انا: اووف ده لو في فرصه مش هرحمك
شوشو:اي رأيك اخده ولا لأ
انا: وريهولي عليكي الاول كده
قامت قلعت الجينز والكلوت الابيض الي تحته ولبست ده
انا : احووووووووو ايه ده ولا لزمته ايه
عبارة عن خيطين واحد داخل ف شفايف كسها والتاني داخل ف طيزها
شوشو:عجبك ؟
انا: ده الي عاجبني ورحت ماسك شفايف كسها بايدي
شوشو: اممممممم بالراحه طيب
انا: بالراحه اهو ورحت فاتح شفايف كسها ب ايدي والخيط جوة كسها وحطيت صوباعي العب ف كسها
شوشو: اممممممم طب استني نلم الحاجه الاول اووف
انا: طب يلا بسرعه ولمينا الحاجه اي كلام كده ورحنا ع السرير قلعتها البلوزة وفضلت بحماله رفيعه مش تحتها حاجه
وتحت مفيش غير خيط جوة كسها وطيازها
نزلت ع كسها العب فيه وابعبص فيه بالراحه وهيا تتأوه وتمسك ايدي عشان موجعهاش
انا: اي مالك
شوشو: بالراحه بيوجعني
انا: بيوجعك من ايه ؟
شوشو: من نيكك فيه يحبيبي
انا: كسك متناك اوووي يشوشو
شوشو: وانا متناكة ف كسي ده اووووي
انا: اوووووف ورحت مدخل صباهي ومدخله بسرعه وهيا تصوت ااااه ااااه بالراحه اووووف طب حط بتاععك اوووف شيل صوباعك وحط زبك اااووف ااه يووااد بالراحه
اههههه اييي وانا شغال رزع فيها لحد م لاقيتها خلاص قربت تنزل ميتها رحت مطلع ايدي ونازل ببوقعي ع كسها ولعبت بلساني ف الزنبور بتاعها الي هو اكبر من زنبور اماني وعامل زي زبر العيل الصغير
فضلت الحس فيه والعب بلساني فيه لحد م شخرت ونزلت ميتها وشفطتهم ف بوقي كلهم وسبتها تهدي شويه
نمت جمبها وقعدت العب ف بزازها من فوق البضي الي لبساه واشد ف حلمتها الهايجه لحد م بدأت تسخن تاني قمت مقلعها الباض وبقي بزازها ف وشي
نزلت عليهم مص ولحس وعض وايدي بتلعب ف كسها لحد م سخنت ع الاخر قمت قالع البنطلون والبوكسر وحاطط زبي ع اول كسها وقعدت افرش فيها وهيا تزق نفسها عليا عشان ادخله فيها
وانا ابعد نفسي لحد م جابت اخرها رحت حاطه مره واحده ونايم عليها
شوشو: ااااااااااااه فشختنننيييييي ااااااااااه
انا:وجعك؟
شوشو: قسمني نصييييين اححححححححححح
بدأت ادخل واطلع فيه وارزع في كسها بالراحه وهيا تتألم وتتوجع وتتموحن وانا شغال رزع فيها ونزلت امصمص حلماتها واعضها والحس مابينهم وتمسكلي بزازها وانا ارضعهم لحد م نزلت جواها وقمت اترميت جمبها
شوشو: اااه يصاصااا اااا انا حاسه اني ف كابوس مش مصدقه الي حصل ده كلو
انا مبقتش قادرة اقعد من غيرك ولا عاررفه اعيش من غيرك
انا: انا معاكي يحبيبتي لحد م اموت
شوشو: بعد الشر عليك
انا: هفضل معاكي طول عمري حتي بعد م تزهقي مني
شوشو:يخليك ليا يحبيبي وباستني وحضنتني اووي ورحنا ف بوسه طويله ونمنا زي م احنا عريانين
قمنا الصبح اخدنا دش سوا ولبسنا وفطرنا ونزلت ع شغلها وانا كملت نوم لحد م جت وكل واحد جهز حاجته وشنطته عشان هنمشي فجر تاني يوم
خلصنا وكله تمام
شوشو: خد بالك في تعاملك معانا هناك انا واماني لو لوحدنا ماشي
لكن طول م في حد معانا اتعامل بحرص واوعي تقع ف الكلام خد بالك من كلامك معانا هناك
ولو جت فرصه متقلقش احنا الي مش هنسيبك
انا: حاضر يحبيبتي متقلقيش
شوشو: انا عارفه يحبيبي انك راجل بس بأكد عليك احنا عايزين علاقتنا تكمل مش نتفضح
انا: حاضر يشوشو متقلقيش يحبيبتي ونمنا بدري اليوم ده عشان السفر صحينا لبسنا مع بعض من البوكسر والكلوت لحد الكوتشيات ونزلنا رحن ع بيت اماني العربيه هتاخدنا من هناك وامي جابت شنطتي معاها وركبنا
ابويا وعم اسامه ركبوا جمب السواق وانا ومحمد ابن خالتي اماني ركبنا وراهم والحريم والبنات مع بعضهم ورا كنا 12 فرد كلنا
فضلنا طول الطريق نهزر ونضحك لحد م وصلنا هناك سلمنا عليهم وطلعنا نتفرج ع الشاليه كنت اول مرة اروحه لكن اماني وشيماء راحوه كتير
كان عبارة عن دورين كل دور فيه اوضتين ومطبخ وصاله وحمام ومفروشين فرش نضيف اوي
قسموها قالوا الرجاله ف دور والحريم ف دور عشان العدد
احنا الرجاله اخدنا الدور الي فوق والحريم اخدوا الدور الي تحت وكان معانا خالي وعياله ومراته كمان
كل واحد دخل غير هدومه وقعدنا فطرنا كلنا مع بعض وقالوا نريح شوية م السفر وبعدين نقوم ننزل البحر كان بيننا وبين البحر 5 دقايق بس وشايفينه قدامنا
دخلت نمت وصحيت اخدت دش ونزلت تحت كانوا بيجهزوا الغدا قالوا نتغدي وبعدين نخرج
اتغدينا ونزلنا رحنا البحر وكنا مبسوطين كلنا وبنلعب وبنهيص ف المياه وانا اندمجت مع الولاد وقعدنا نسابق بعض ف العوم والغطس وكده
وفضلنا لحد بعد العشا ف المياه كنا نطلع نتشرب وننزل تاني
جه الحريم بالليل قالوا هننزل الميه كان الناس بدأت تمشي وكده وقالوا فرصه وكل واحد اخد مراته ونزل والبنات طلعوا غيروا وقعدوا ع الكراسي يتفرجوا وخلاص
وانا والولاد زي ماحنا عمالين نلعب ونهيص وخلاص شوية وخالي طلع هو ومراته وفضلت شيماء واماني وامي وابويا وعم اسامه
امي وابويا طلعوا لانها بتخاف م المياه اصلا
فضل اماني وجوزها وشوشو قعدنا نلعب معاهم بالكورة وطبعا خليت شيماء جمبي وكل شوية امسك ايدها اقرصها من فخادها امسك طيزها تحت المياه امسك ايدها احطها ع زبري
والجو ضلمه محدش شايف التاني وهيا بدأت تتعي وقالت اتلم كفايه تعبتني
انا: حاضر ورحت حاطط ايدي ع كسها من فوق البنطلون لاقيتها ضغطت ايدي ع كسها وحسيتها هتصوت رحت سايبها وعملت نفسي اني رايح امسك الكورة وعديت من ورا اماني ومسكتها من طيزها وهيا جمب جوزها
ياخرابي ع الاحساس كتلة لحم بنت متناكة
اماني عملت نفسها مش واخده بالها ولاقيتها بتضحك وخلاص
فضلنا نلعب شوية وبعدين كله خرج انا استنيت اما زبي هدي وخرجت انا كمان رحت اخدت دش وغيرت وقعدنا شوية ع الشط وبعدين مشينا
قلنا نتمشي بقي ف الشوارع وكده واتمشينا شوية وروحنا قضينا سهرتنا لعب وضحك وهزار وتلفزيوم وجه وقت النوم كله طلع ينام
قعدت نا وابن خالي شفنا فيلم ع اللاب بتاعه واحنا بنتفرج لاقيت رساله من شوشو : نمت ؟
انا: لسه .منمتيش ليه ؟
شوشو: مجاليش نوم وانت صاحي ليه ؟
انا: بشوف فيلم انا وكريم
شوشو: ممم فكرتك انت بس الي صاحي
انا: لا كريم صاحي لسه
شوشوك ايه الي انت عملته ف المياه ده ؟
انا: انا عملت ايه ؟
شوشو: انت بتستهبل افرض حد شافك
انا: الجو كان ضلمه لو حد جمبنا مكنش شاف اصلا حاجه وبعدين م انتي الي سخنتي ومسكتي ايدي
شوشو: انت الي تعبتني اعملك ايه
انا: لسه تعبانه ؟
شوشو: هديت شوية لما استحميت
انا: طيب كويس نامي بقي انتي كمان وانا هخلص الفيلم وانام
نمت اصلا والفيلم شغال لسه
صحينا الصبح فطرنا ونزلنا البحر اخدنا اليوم من اوله كنت انا والولاد والرجاله والحريم جم قعدوا ع الشط وخلاص
والبنات قاعدين يلعبوا ع الرمل واحنا جوا ف المياه شوية والحريم مشيوا قالوا هنروح نجهز الغدا ومشيوا
واحنا شوية وطلعنا قعدنا ع الشط والشمس بدأت تبقي حامية اخدنا بعضنا ورجعنا الشاليه كل واحد طلع يستحمي ويغير وانا فضلت لحد م خلصوا ودخلت الحمام الي تحت
بقفل الباب لاقيت فوطة متعلقه ورا الباب وتحتها سنتيانه منقوشة ابيض ف بينك
منظرها هيجني قمت ماسكها وقعدت اشم في ريحتها وكانت مبلوله قلت يبقي دي بتاعة حد م البنات لان اكيد حجمها مش بتاعة شوشو ولا اماني ولا امي حتي
قلت ممكن مرات خالي بس واضح انها بتاعت بنت مش ست كبيرة يعني
المهم مسكت السنتيانه وقعدت اشم في ريحتها واقفش ف السنتيانه واتخيل اكني بقفش ف بزازها بس بزاز مين مش عارف ياتري اختي ولا بنات خالتي ولا بنت خالي ولا مين
مسكت زبي ف ب ايد والسنتيانه ب ايد لحد م ضربت عشرة ف الحمام وانا بتخيل اني بنيك ف صاحبة السنتيانه
ومسحت زبي جوا السنتيانه مكان البزاز واخدت دش وطلعت ومصمم اعرف دي بتاعت مين
طلعت قعدت ف الريسبشن بحيث اشوف مين هيدخل الحمام وياخدها لكن ظني خاب ومحدش دخل
جه وقت الغدا اتغدينا وشربنا بيبس وعصاير وقالوا هنطلع نغير عشان نروح البحر
امي وشيماء غيروا وخرجوا وبعدهم اماني وبعدهم مرات خالي كلهم غيروا ف الحمام الا مرات خالي غيرت ف الاوضه وخرجت والبنات لسه ف اوضتهم
الي تطلع تروح الحمام تلبس وتخرج وبردو مش عارف السنتيانه اتلبست ولا لا
شوشو لاقتني واقف ومركز مع الي رايح وجي
ايه يواد مالك واقف كده ليه
انا: ها مفيش حاجه
شوشو: مستني مين كده واكل دماغك
انا: مفيش
شوشو:طب تعالي وراحت وخداني ف دراعها وماشيين قولي بقي مالك مركز مع مين كده
في حد م البنات عجبك ولا حاجه
انا: لا لا لا مفيش حاجه من دي خالص كلهم اخواتي
شوشو: اومال واقف مركز معاهم كده ليه
انا: بصي هقولك انا دخلت الحمام اخد دش لاقيت سنتيانه متعلقه من وقت م شفتها وانا مولع وعاوز اعرف بتاعت مين
شوشو: ههههه يخيبك واد احنا مش قلنا هنبطل
انا: معملتش حاجه انا عاوز اعرف بتاعة مين بس
شوشو: وهتعمل ايه لما تعرف هتتخيل بزازها صح
انا: اووووف م هيا اكيد مش بتاعتك ولا بتاعت اماني ولا بتاعت امي ومعتقدش انها بتاعت مرات اخوكي
دي بتاعة حد م البنات
شوشو: مش يمكن تطلع بتاعت اختك
انا: امممممم ممكن بردو
شوشو: شكلها ايه طيب وانا هعرف لك
انا: منقرشه بينك ف ابيض حاجه زي كده
شوشو: هههههههههه حفظت شكلها كمان
اناببص وبضحك وساكت
شوشو: عارف بتاعت مين دي ؟
انا: بتاعت مين ؟
شوشو: رؤي بنت خالك
انا : اوووف ايه الي عرفك ؟
شوشو: هيا الوحيده الي طلعت ببراه ف ايدها ومجتش بالي خلعتها تقريبا كانت سيباها تنشف عشان تنزل بيها البحر تاني
انا: اوف تصدقي اول مرة اخد بالي منها دلوقتي
شوشو: طب اتلم بدل م اديك ع وشك
انا: حاضر حاضر بهزر معاكي
رؤي دي بقي حته صغننه كده عندها 24 سنه بس الي يشوفها يقول 16او 17 سنه مش باين عليه ف اخر سنه ف طب بس حته عسلياية
تعاملي معاها يعتبر منعدم لاني مبشوفهاش غير ف المناسبات وبس وع قد السلام وخلاص
بدأت اخد بالي منها واركز في تصرفاتها وحركااتها بس طبعا صعب اعمل اي حاجه معاها او المسها حتي
نزلنا المياه كالعادي والبنات قاعدين يلعبوا مع بعضهم والحريم قاعدين يلكوا واحنا احنا كفايتنا وطلعنا نشرب عصاير وكده وناخد نفسنا
وبعدين الجو بدأ يليل شوشو واماني ومرات خالي نزلوا المياه والرجاله كانت زهقت قالوا خلوكم معاهم شوية وهاتوهم واطلعوا فضلنا جمب بعض
نلعب بالمياه ونرش ع بعض ونرخم ع بعض واول مرة ارخم ع مرات خالي واشوفها بتضحك كده وبظازها تتهز مع ضحكتها اوف هجت ع حركتها وهزة بزازها
كملنا لعب وبقيت المس ف شيماء واماني وهما عاملين نفسهم مندمجين ف اللعب ولا اكن حصل حاجه ورحت مادد ايدي وماسك كس اماني من ورا لقتها شدت نفسها وقالت ااه
شيماء الي خدت بالها قالت لي اتلم احنا ف المياه
قلت لها معملتش حاجه ده انا برش عليها مياه
شوشو: طب اتلم ها وراحت خبطاني بهزار كده
رحت ضارب المياه ب ايدي ف وشها جت ف عنيه رحت رايح ماسكها من وراها ايد ع كسها والتانيه عملت نفسي اني بتطمن عليها
شوشو: شيل ايدك لحد يشوفنا
انا: محدش شايف حاجه كله بيلعب ومركز ف اللعب
انا تعبان مش قادر
شوشو: انت كده هتتعبني انا كمان ومفيش فرصه نعمل حاجه
انا: اوووف لو اعرف انها هتبقي كده مكنتش جيت
شوشو: ااه طب اوعي دلوقتي وهنتصرف
انا: مش قادر كسك وحشني اوي
شوشو : وانت وحشته اوي بس مش دلوقتي عشان خاططري
انا: حاضر وبعدت عنها وشوية وطلعنا ولمينا حاجتنا ورجعنا الشاليه كل واحد دخل ياخد دش وانا دخلت تحت بردو زي امبارح
استنيت للاخر ودخلت كانت اماني اخر واحده خارجه ودخلت بعدها بصيت ف الحمام لاقيته نضيف مفهوش حاجه كنت متوقع اني هلاقي رؤي سايبه سنتيانتها تاني بس خيبت ظني
اخدت دش وطلعت كانت شيمماء بتكلم جوزها وكان هو ركب وجي خلاص ع وصول اتبضنت اكتر لان كده مش هعرف اقرب منها لحد م يمشي كمان
اماني اخدت بالها وضحكت ولاقيتها بتقولي متقلقش هعوضك انا لحد م يمشي
انا: ايه ؟
اماني: انت فاهم وانا فاهمه ولا نسيت عملت ايه ف شوشو ف المياه
انا: ها انتي شفتي ازاي
اماني: انا مركزه معاك من ساعة م قرصتني ولاقيتك عمال تحوم حوالينا توقعت انك هتعمل كده ف شوشو ومخيبتش ظني
انا:يالهوي ليكون حد شافني تاني
اماني: لا مفيش انا بس الي كنت مركزه معاكم محدش شاف حاجة متقلقش
انا: طيب كويس طمنتيني
اماني: بص بقي بكرة الي عملته مع شيماء ف المياه هتعمله معايا انا بردو من غير م حد ياخد باله كده
انا: وعمو اسامه ؟
اماني: بيزهق م المياه بسرعه هفضل انا ف وسطكم وانت اتعامل زي شوشو كده
انا: عاوزه اعمل اي طيب
اماني: اعمل اي حاجه المهم متتغاباش وحد ياخد باله
انا: حاضر
شويه وطلعت فوق مع الولاد وقعدنا نلعب زي امبارح ونهزر لحد م جهزوا عشا واحمد جوز شوشو كان قرب يوصل
شوشو قالت هستناه اكل معاه ف استنيناه كلنا وطلعت انا وشوشو نستقبله ع بوابة القرية
شوشو:اماني كانت عاوزه اي منك ؟
انا: ههه انتي شفتينا ازاي ؟
شوشو: سمعت هسهسه كده بصيت لاقيتكم واقفين بتتكلموا ف رجعت تاني
اانا: مفيش بتقولي انها اخدت بالها وانا معاكي ف المياه
شوشو: اييه بجد ؟وانت قلتلها ايه ؟
انا:قلت لها اني تعبان وانتي زعقتيلي ومرضتيش تخليني اعمل حاجه
شوشو:وقالت لك ايه ؟
انا: قالت لي اعمل معايا انا بكرة هههههههه
شوشو: كنت متوقعه بردو وناوي ع ايه ؟
انا: معرفش انتي رأيك ايه ؟
شوشو:خد بالك لحد يشوفكم وابقي ادخل بيها اكتر ف الضلمه
انا: حاضر
كنا وصلنا عند البوابه واحمد اتصل قالها خمس دقايق واكون ع البوابه ،طلعنا بره البوابه ووقفنا ع الطريق بعيد عن البوابه بتاع 20 متر كده واستنينا
كانت لابسه عبايه وعليها جاكت خفيف كده
خليتها واقفه جمبي ومديت ايدي قرصتها من طيزها
شوشو: ااه احنا ف الشارع انت غبي
انا: هو حد شايف حاجه ولا انا عملت حاجه
شوشو: طب اتلم
انا : حاضر ودقيقتين احمد جوزها وصل نزل م العربيه وحاسب السواق وسلم علينا وحضن مراته وانا غيرتت منه الصراحه وشلت معاه الشنط بتاعته ودخلنا استقبلوه بحفاوة جوه وطلع ياخد دش ونزل اتعشينا كلنا وكملنا سهرتنا والبنات اخدوا بعض ودخلوا اوضتهم
وااحنا طلعنا فوق ونمنا عدي تان يوم زي الي قبله لحد توقيت نزول الحريم المياه
احمد اخد مراته ودخلوا جوا هو عويم الصراحه وكان شغال تقفيش فيها جوا المياه
وانا والولاد نزلنا واماني واسامه نزلوا وخالي ومراته وبنته كمان
قعدنا بتاع نص ساعه واسامه زهق وطلع وفضلت اماني وانا وابنها وابن خالي راح لابوه وامه وانا وابن اماني قعدنا نهزر ونطرطش ع بعض لحد م زهق وقال هطلع ارتاح شوية
قال ل امه اطلعي يلا قالتله خليني م مصطفي قاعد شوية هفضل واطلع معاه ولا انت هتطلع انت كمان
انا: لا شوية وهطلع
وفضلنا رحت واخدها جوة شوية وقعدنا نلعب ونطرطش ع بعض ع اساس اننا بنلعب وكده
اماني: ميلت عليا وقالت اعمل نفسك بتعلمني العوم وابقي ارفع العباية
انا: اوف حاضر يلا
وبدأت اقف وراها والزق فضهرها اكني بمسكها اعلمها تعوم وزبي لازق فوق طيزها
بدأت ارفع العباية الي لبساها من تحت المياة لحد م وصلت لعند طيزها
خخخخخخخخخخخ لاقيتها منزله البنطلون والكيلوت ال لبساه
انا: احححا انتي قالعه البنطلون من امتا
اماني: من ساعه م اسامه طلع وانا نزلته
انا:اوووف يخربيت جنانك
امماني: انت شفت حاجه لسه ، بص انا معاك اهو اعمل الي انت عايزه وريح نفسك وريحني
انا: بصيت حواليا ملقتش حد جمبنا وشوشو وجوزهاا بعيد عننا بشوية
قمت منزل الشورت بتاعي والبوكسر ونزلت شوية بجسمي بقي زبي ف طيز اماني
اماني: احححححح بالراحه بقي وخد بالك
انا: حاضر ومديت ايدي مسكت كسها والعب فيه بصوابعي وافتح شفايفه وانا لازق فيها من ورا وزبي ع خط طيزها مدت ايدها تحركو وتنزلوا ع كسها
انا فضلت ابعبص ف كسها واقرص ف طيازها لحد م صوتها بدأ يطلع واعصابها بدأت تسيب
بصيت حواليا ملقتش حد جمبي جمت حاطت صوباعي ف خرم طيزها راحت مصوته اااه احححح بالراحه بقيت العب ف خرم بصباعي وايدي التانية بتلعب ف كسها من قدام وزبي واقف يحك فيها
طلعت صباعي ومسكت زبري مشيته من خرم طيزها لكسها وبدأت احطه ف كسها من ورا
حطيته لحد م دخل بس مدخلش كله طبعا لانها مكنش ينفع تميل عشان محدش ياخد باله
وبدأت هيا الي تتحرك وتنيك نفسها بزبي وتقولي عاوزه اصوت عاوزه اقول انا بتناك وانا اقولها اهدي يووليه هتفضحينا وفضلنا ع الحال ده
ومسكت ايدي حطتها ع كسها من قدام بقيت بنيك من ورا وايدي تبعتبص من قدام وراحت متشنجه ومنزله حسيتها بتعمل حمام مياه
قالت كمل لحد م تنزل وترتاح فضلت مكمل بتاع 3 دقاايق كمان ورحت زانق فيها ومنزل ف كسها وطلعت زبري وغسلته بالمياه وهيا لبست كلوتها وبنطلونها ونزلت العباية تاني
اماني: انبسطت
انا: يعني اهو احسن من مفيش
اماني: نروح بس وهظبطك متقلقش
انا: ياريت النهارده قبل بكرة
اماني: استحمل يولا كلها يومين
انا:ادينا مستنيين
اماني: طب يلا نطلع كفايه كده وطلعت وانا طلعت وراها نشفنا نفسنا واستنينا احمد وشوشو طلعوا ورحنا ع الشاليه كله اخد دوره واستحمي
وعدي اليوم عادي واليومين الي بعده عادي كانت تحرشات خفيفه مع شوشو واماني ف السكرته بردو لحد م روحنا كلنا واحمد هو الي سافر ع شغله تاني
روحت اخدت دش محترم واترميت م التعب نمت كنت عند شوشو طبعا
صحيت الصبح لاقيتها جمبي بقميص نوم اسود يخرابااااي ومرفوع ومبين طيزها وتحته كلوت مش فتله هو عريض شوية عن الفتله قالت لي اسمه بس نسيت
زبي وقف تلقائيا ورحت واخدها ف حضني وبايسها من شفايفها بدأت تصحي
انا: صح النوم يحبيبتي
شوشو: صباح الخير يحبيبي
انا: بوستها ف شفايفها تاني
شوشو: دي صباح الخير بتاعتك
انا: لا دي المقدمة صباح الخير جاية ف السكه ورحت نايم فوقيها وماسك شفيفها وهيا تلقائيا فتحت رجليها وانا مكمل بوس ف شفايفها
ونزلت ع رقبتها بوس ولحس ونزلت ع صدرها كان نصه طلع من القميص قمت مطلعهم كلهم ومكمل بوس ومص ورضاعه وعض ف حلمتها لحد م ولعت قمت قلعتها قميصها وكلوتها ونزلت ع بطنها تدريجي لحد م وصلت لكسها وبدأت اكل فيه مش بلحس
شوشو: اااه اااه وحشني لسانك اوي يحبيبي اااه امممم
انا: وانتي وحشتيني كلك يشوشو

شوشو: انا كلي معاك يحبيبي اعملي الي نفسك فيه اممممممممم اممممممممممم اييييييييي
قمت من عليها وبليت زبي من بوقي ورحت حاطه ع اول كسها كنت هموت وانيكها من واحنا ف المصيف
فرشتها شوية وبدأت ادخل واطلع وانيك فيها بالراحه وهيا بدأت تتشرمط
شوشو: اححححححح كسسسي كسسسسسي امم كمان يحبيبي
وحشني زبرك اوي امممممم ااااه كمان نييك في ككسي كمااان اااه نيك نيك
وانا شغال رزع ف كسها زي م انا وبدأت اسرع لحد م خلاص قربت اجيب هيا حست راحت قافله رجليه ع ضهري ونزلت جواها لبني كله وبعدين طلعت زبي وقعدت العب ف كسها وهو بيطلع لبني وانزل بيه ع خرمها
شوشو: اوووووووووف خرمي مشتاقلك انت وصباعك اووووي
بدأت العب فيه من بره لحد م بقت ترفع نفسهها م الهيجان ورحت مدخل صباعي بالراحه واحده واحده لحد الاخر
شوشو: خخخخخخخخخخخ احححححححح اوووووووف انا طيزي بقت تاكلني من عمايلك فيها اححححححححححح
انا: بتاكلك ازاي ؟
شوشو: بحس ان فيها دوده بتلعب جوة طيزي مبتهداش الا اما احط صباعي شوية واغسلها
انا: اوووووووف من امتا الكلام ده
شوشو: من فترة وطول م احنا ف الشالية كانت بتاكلني
انا: اوووووف وكنتي بتعملي ايه
شوشو : ي بدخل الحمام وادلكها شوية لحد م تهدي ي اما بحط صباعي وانا نايمة لحد م تهدي شوية بردو
انا: اووووووف انا هريحهالك م الدوده الي فيه وبقيت ارسرع وارزع ف خرم طيزها اوي
هيا خلاص كانت جابت اخرها ونزلت لبنها هيا كمان ونزلت من عليها
كده اقدر اقولك صباح الخير بجد
شوشو: ههههههه هديت حيلي قوم قوم
انا: هقوم اروح فين
شوشو: قوم نستحمي ونشوف ورانا ايه
قمنا دخلنا الحمام مأخدناش معانا غيارات غير الفوط
طبعا فشختها دعك تحت الدش وليفتها وليفت ضهرها وطيازها وكسها ظبطتها تحت الدش يعني
خرجنا دخلنا الاوضه لبست بلوزة ع الملط واسترتش فيزون
اووووووف كسم الشرمطه الي هيا فيها ولا اكنها لابسه حاجه
ودخلت المطبخ جهزت الفطار وفطرنا ولاقينا اماني بتتصل شوشو بصت لي وضحكت قاالت هتلاقيه بياكلها مش مستحملة وفتحت الاسبيكر
اماني: صحيتك ولا صحيتوا
شوشو: لا صحينا من بدري وفطرنا كمان
اماني: اتطمنت علينا وكده وبعدين ..وراكم ايه النهارده ؟
شوشو: ولا حاجه قاعدين اهو
اماني: طب هلبس واجي عاوزاكي ف موضوع كده
شوشو: ههههههه عوزاني انا بردو هئ هئ
اماني: يلا يبت اقفلي مسافة السكة هكون عندك
شوشو: تنوري يحبيبتي وقفلت
شوشو: مش قلت لك اهي مبقتش قادرة تقعد ليلة من غير م تتناك
انا: اوووف مكناش طايلينها خالص اهي هيا الي بقت تيجي من نفسها
شوشو: قوم البس هدومك لحد م تيجي قمت لبست وظبطت نفسي وكده واستنيتها شوشو كانت لبست الاسدال فوق هدومها
الجرس رن قمت فتحت لاقيتها اماني سلمت عليا وعلي شوشو ودخلت قعدت وفكت طرحتها كالعاده وقلعت العباية وبقت بعباية نص كم تحتها سنتيانه وكلوت بس
شوشو: ايه يبت مالك ؟
اماني: حراانه الجو حرر اوي احنا كنا ف اخر 9 مش حر اوي يعني بس م علينا
قعدوا يتكلموا ويحكوا لبعض انا عملت اي ف المصيف ويتريقوا عليا اني مكنتش مستحمل
اماني: بس عارفه يبت يشوشو ريحني ف قلب المياه كان اكنك جبتي جردل تلج وحطتيه جوا كسي
شوشو: اوووووف بسطك ف المياه يبت
اماني: اوووي صاصا ده هيبقي عريس روعه عاوزه اجوزه للبت علا (بنتها الكبيره)
شوشو: انتي كان عليكي تتجوزيه انتي
انا: ههههههههه ياريت هو انا اطول
اماني: هئ هئ هو خلاص بقي اكتر من جوزي ،يلا بقي بلاش نضيع وقت
شوشو: شوف البت مش قادرة تستحمل خمس دقايق
اماني: مستعجلة مستعجله اوي وبتهز بصدرها كده اووووووف
انا:هههههههه طب يلا ندخل جواا
شوشو: يلا ياخويا انت وهيا
دخلنا اححنا التلاته الاوضه ، شوشو قلعت الاسدال
اماني شافت لبسها : اي ده يبت انتي بتقعدي كده قدام الواد
شوشو: لا بالاسدال زي مانتي شايفه انا لابسه ده عشان اما تيجي
اماني: يخيبك ده انتي كلك باين
طبعا الاسترتش شفاف وداخل جوا كسها وطيازها باينه اكنها فعلا مش لابسه حاجه وبزازها الي زي الجيلي عماله تلعب
اماني مدت ايدها ومسكت كس اختها من فوق الاسترتش وحطت صوباعها بين شفايفه منظر ابن لبوة زيهم وكسها ف الاسترتش منظره يخليك تنطرهم ف وقتها
شوشو: ااه يبت بالراحه استني اما اقلع الاسترتش
اماني:هو انتي لابسه حاجه وفضلت تلعب ف كسها
شوشو: ااااه امممممم اااااه اوووه بالراحه اححححح
اماني :فضلت تلعب ومدت ايدها مسكت بزاز اختها الصغيرة الي مقارنة ببزاها صغار جدا
شيماء غمضت عنيها واعصابها سابت وراحت ف عالم تاني
اماني قامت مقلعاها البدي الي لبساه وبقت بزازها قدامنا وهيا شغاله تفعيص فيهم وتنزل ترضع بزاز اختها
شوشو كل الي عليها ااااه احححح اممم بالراحه ع بزي اامممم اااه
اماني: ماله بزك يبت وبتقرص ف حلماتها وايدها التانيه بتلعب ف كسها لسه من ع الاسترتش
شوشو: اممم بيوجعني اوووي امممم ااااه
اماني: نززلت ع بزها اليمين واخدت حلمتها ف بوقها وفضلت تمص فيها وترضع لحد م شوشو صوتت م الوجع والمتعه
اماني اتعدلت ونزلت الاسترتش وقلعت القميص الي لبساه بقت شيماء عريانه ملط واماني بسنتيانه وكلوت
كس شوشو كان بدأ يظهر فيه الشعر شوية وكان شكله ابن متناكة واختها بتلعب فيه قمت وقفت ورا اماني ببص عليها وهيا موطيه ع كس اختها
وطيزها متصدرة لورا منظر ابن لبوةة ، رحت مطلع زبي وقعدت العب فيه وهايج ع منظرهم
نزلت اماني ع كس شيماء بلسانه تلحس فيه وتلعب بلسانها ف شفايفه وشوشو تصوت وتتأوه
اااااه اممممم كسييي اوووف بالراحه لسانك بيحرق اووووووف اييييي
كسي اااه اوووف كس اختك نار خخخخخخ اححححححح زنبوري ي اماني اااه بالراحه اااه
انا مستحملتش رحت منزل كلوت اماني وهيا بتلحس ف كس شوشو وبقت طيزها وكسها ف وشي
خخخخخخخ احا ع المنظر ايه الطياز والكس الجبارين دول يبخت جوزك بيكي بيشوفهم ع طول
اماني مأبدتش اي رد فعل ع تقليعي للكلوت وفضلت تنيك ف كس اختها بلسانها
انا قمت نازل بوشي ع طيزها وقعدت ابوسها واقفش فيهم جامد ومنظرهم وهيا مفنسه كانت طيزها مفتوحه وخرمها باين وكسها مفتوح من ورا
وضع الدوجي ده افشخ وضع ف النيك وبالذات لما بشوف طيازها اعصابي بتسيب اصلا
م علينا فضلت ابوس والحس ف فرديتن طيازها ورحت نازل بلساني ع الخط الي بين االفلقتين فوق الخرم ونزلت بلساني ع خرم طيزها
قامت سايبه كس اختها خخخخخخخخخخخخخخخخخخ اححححححححححووووووووووو وتشخر تاني ااااه ااااااااااااااييييييييييي
وانا وشي ف قلب طيزها ولساني بيلحس ف خرمها ، الي عرفته بعد كده انها قبل م بتعمل مع شوشو حاجه بتكون مفضيه نفسها وغسلاها كويس ف بيبقي ريحتها حلوة مفهاش ريحة وحشه
وده عرفته لما سألتها انتي طيزك ريحتها حلوة ف قالت انها من زمان مكنتش بتقدر تمسك نفسها وبتخرج ريحه ف بقت تنضفها عشان متعملش ريحه وحشه
شوشو فين عما استوعبت ان اختها سابت كسها بتبص لاقتني دافس وشي ف طيز اختها
قامت شاده اختها ع كسها تاني ومدت ايدها فكت لها السنتيانه بزازها اتدلدت واماني ف عالم تاني مغمضه عنيها ومسلمه نفسها للمتعه
شوشو مدت ايدت قفشت بزتين اماني وتفعص فيهم وتشد ف حلماتهم وانا كنت سبت خرمها ونزلت بلساني ع كسها بقيت اطلع لخرمها وانزل لكسها
اماني: اااااه اممممممم يخربيت امك لسانك اممممممممم ولعني اووووف
ااااه اااوووف لسانك متعني اكتر من زبر جوزي اااااييي امممممممم
شوشو: ايه يلبوة الواد كيفك
اماني: اووووي ااااوووويي ااممممم اااه كمان اوووووف وبقت توحوح اوووي ااححححح بسرررعه كممملل اووووف ااااي
شوشو: شكلها هتجيب
فضلت مكمل بلساني ع كسها وهيا ف وضع التفنيس وكسها شفايفه مفتوحه وشعرتها الصغيرة الي بدأت تطلع هيا كمان
ومديت صباعي بليته من كسها ورحت حاطة ع خرم طيزها ودافسه بالراحه قامت شاده نفسها وتصوت اااه يبنلبوة اااه يبنلمتناكة وتشخر وتسب فيا وف نفسها اااه نيييك افشخني احححو
وبقت تتحرك بطيزها يمين وشمال وفوق وتحت وتنطر ميتها الي اكنها حمام مياه بدون مبالغه وصباعي لسه جوة خرم طيزها
لحد م خلصت ميتها كلها وبدأت تهدي شوية طلعت صباعي من طيزها
اماني: ااااااااااه فشختني
انا : انتي الي جسمك مبيقاومش
اماني: اه يحبيبي وقامت حضناني
وبزازها بقوا لازقين ف صدري مقدرتش اقاوم الوضع الصراحه قمت فاتح رجليها وداخل م بينهم وحاطط زبي ع اول كسها وهيا لسه حضناني
شوشو: احا هو انا طيشه بتفرج بس ولا ايه وقامت زقاني اتعدلت بقيت عند كس اماني وشوشو طلعت قعدت بكسها ع وش اختها
وبقيت بنيك ف كس اماني واماني بتلحس كس ختها وانا بقفش ف بزازهم الاتنين دي شوية ودي شوية
واماني قدرت تخلي اماني تنزل ميتها بسرعه هيا كمان وانا فضلت انيك ف اماني لحد م نزلت جواها
واترميت جمبهم
شوشو: انا لسه متنكتش مش هسيبك الا اما اخد حقي
انا: اخد نفسي بس واعملي الي انتي عيزاه
اماني : اتعدلت وقامت ماسكه ف زبي حطاه ف بوقها وتلحس ف راسه وتلعب فيها بلسانها وبعدين تدخل راسه وتطلعها لحد م الدم جري ف عروقه تاني ووقف
اماني ل شوشو: تعالي ياختي خدي نصيبك رجعتهولك زي م كان
وجت شوشو تكمل مص فيه
وانا مبقتش قادر قمت زاققها ونازل فوقها بوس ف شفايفها ولعب ف بزازها ومسكت زبي عدلته ع كسها
وبقيت اطلع وادخل بالراحه واماني نزلت ع شفايف اختها تمصمص فيهم وتلعب ف بزازها وانا بتفرج عليهم وبنيك ف كس شوشو
لحد م شوشو جابت اخرها وبقت تصوت اممممممم اااااااه كمل بسرعه نييككك نييييييييييك
انا: انيك ايه ؟
شوشو: نييييك كس خالتك ااااااااااه اوووووووووووف
انا: بنيك اهوو اوووف اهووو
شوشو: نيييييييك يصاصا نييييييك ااااااه امممممم
انا متناكة انا شرموطه انا كسي بيتناك اوووووف خخخخخخخخخ احححححححح وراحت جايبه عسلها المرة دي
وانا فضلت مكمل لحد م نزلت لبني ف كسها هيا كمان وزبي بدأ يهدي ويتام ويخرج منها
بقينا احنا التلاته ع السرير في وضع القتيل مش قادرين نتحرك ل يمين ولا شمال
اخدنا نفسنا وقاموا دخلوا الحمام شوية وقمت وراهم دخلت الحمام بقينا احنا التلاته ف الحمام كانوا هما تحت الدش دي بتليف دي ودي بتليف دي
دخلت وسطهم وبقيت ادعك ف ضهر دي وصدر دي وطيز دي وكس دي وزبري وقف تاني واماني كانت قدامي وزبي بقي ف طيزها قمت حاضنها من ورا
وماسك صدرها وشاددها عليا وبقي زبي لازق فيها
اماني: اممم كفايه عشان صحتك اومممم اااه وغمضت عينها
مسكت زبي وقمت ممشيه جوا طيزها ع خرمها كنت اول مره اعمل كده بزبي ع طيزها لاقتها شدت نفسها وقالت لا احنا اتفقنا صوابعك بس
قلت لها مش هدخله انا بمشيه بس قالت لا
وكملنا الدش وطلعنا لبسنا وهيا لبست ومشيت روحت بيتها وانا وشوشو اترمينا ع السرير نمنا ورحنا ف النوم
واستمر الوضع ع كده بيني وبين اماني وشوشو
شوشو يوميا م عدا ايام رجوع جوزها م السفر
واماني كسها بياكلها ع طول وبالذات اليومين الي قبل دورتها واليومين الي بعدها كانت بتتصل عليا تقولي انا كسي في اكلان تعالي شوفه ماله وبروح اعمل معاها الواجب وزياده
وبقت علاقتي ب اماني زي علاقتي بشوشو ولحد الان مستمرين بنفس النظام
وبكده ينتهي الجزء العاشر والاخير وتنتهي قصتنا
اتمني تكون عجبتكم وامتعتكم وده هيبان ف كومنتاتكم
ولو في اي تعليق علي القصه حابب اسمعه بردو
انتظروني بعد العيد بقي في قصه جديدة
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل