قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
كامل وسميرة - عشرون جزء (بتعديلى)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="جدو سامى 🕊️ 𓁈" data-source="post: 58636"><p><strong>كامل وسميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احب اعرفكم بنفسي ، اولا ، انا اسمي كامل ابلغ من العمر تسعة وثلاثون عامآ , واسكن في حي راقي في منزل مكون من سبعة اطباق , وكانت شقتي في الطابق السادس وصديقي وفيق يسكن في الطابق الخامس وكانت تربطني صداقة قوية بصديقي وفيق ، حتي اننا كنا نتجمع في المناسبات او ايام العطلة ، اما في شقته او شقتي كنا ومازلنا كعائلة واحدة .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اما سميرة زوجة صديقي وفيق : بيضاء ذات جسد متناسق مثير انيقة ولها رونقها الخاص في اختيار ملابسها المحتشمة والمتناسقة مع جسدها مما يجعلها مثيرة تختار عطورها بعناية ، انسانة ناعمة في الحديث وطريقة التعامل .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في بداية الامر لم اكن انظر اليها اكثر من انها زوجة صديقي ، ولكن بمرور الوقت وكثرة التعامل والزيارات وازالة بعض الروتين بيننا اصبحت نظراتي اليها تختلف ، فأصبحت اعشق تفاصيلها ونعومة جسدها ، وكنت انظر الي كل جزء في جسدها ، حتي هي اصبحت حينها تلاحظ نظراتي. فقد كنت مسلوب الارادة وعيني لا تفارق تفاصيل جسدها الذي مهما ابدعت في الكتابة عن انوثتها لن استطيع لا انا ولا حروفي وصفها .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وذات يوم وانا جالس مع صديقي في شقته جاءت سميرة بعد ان اعدت لنا الشاي وانا انظر اليها وكل مافي من احاسيس ملتهبة لجسدها ، قدمت لي الشاي ولزوجها وجلست معنا واخذنا نتحدث ونضحك حتي قالت لي :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل ، معلش ممكن تحطلي الواي فاي بتاعك علي تليفوني ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولت لها : بس كدة من عنيا !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالت : طب ثواني اجبلك الفون من جوة الاوضة .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سرحت شوية ، وجاتلي فكرة ، قولت لازم اعملها في تليفونها من غير ماتاخد بالها .....اني اعمل لها اميل جديد علي تليفونها وافعل فيه خاصية المزامنة ، مزامنة الصور والفيديوهات يعني اي صور او فيديو على تليفونها يروح للاميل ، وانا بعد ما امشي افتح الاميل بتاعها من علي تليفوني واتمتع بكل صورها .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا جابت التليفون علشان احطلها بسورد الواي فاي بتاعي ... اخدت منها التليفون. وحطيت الباسورد بتاع الواي فاي وفتحت اميل جوجل وعملت الاميل .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكل شوية اقولها : تليفونك معرفش مالة كل ما احط الباس ميفتحش ، تقولي : معلش حاول والنبي علشان محتاجة الواي فاي بجد علشان ذهقت من الباقة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا عملت الاميل وفعلت خصية التزامن .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت بنجلاءة جوايا عمري ما حسيت بيها قبل كدة ، وكنت مستني بفارغ الصبر اني افتح نفس الاميل من عندي علشان تكون كل صورها عندي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ما السهرة خلصت استأذنت ومشيت ، وطلعت شقتي وفتحت التليفون ودخلت الاميل فيه وفتحت تطبيق الصور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اوووووووووووووووووووف!! . ايه ده حاجة عمري ما كنت اتخيلها !! معقول اللي انا شايفة ده ؟؟! الاميل بقي كلة صور سميرة ، ومش اي صور صورها وهي بأحلي قمصان نوم. وصور وهي عريانة خالص. بزازها مشفتش في جمالها وكمان فيديوهات وهي بتتناك من وفيق جوزها ، وبتمصلة ، سهرت لغاية الصبح وانا بمتع عنيا بصورها وفيديوهاتها وحملت كل اللي علي الاميل علي الكمبيوتر بتاعي ، وبعد ما كنت معجب وولهان بجسم ونعومة سميرة ، اصبحت هموووت واتمتع بجسمها هموووت وانيكها وابتديت افكر ازاي اخلي حنان تستسلم ليا من غير ما اجبرها ؟؟ ازاي اخليها تتمناني زي ما بتمناها ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت شغلي الصبح. وانا نازل قابلت وفيق وهو نازل كمان قالي تعالي اوصلك في طريقي . ركبت معاه وفضلنا نحكي في الطريق لغاية ما وصلت لمكان شغلي نزلت وهو كمل طريقة وقبل ما ادخل لمكان شغلي وقفت ورجعت تاني واخدت تاكس ورجعت البيت بصراحة مكنتش هقدر اشتغل ، وكل تفكيري في سميرة فتحت الكمبيوتر وشغلت فيديوهاتها ، وسرحت اتخيل اني انا اللي نايم معاها ، زبي وقف وانتصب علي اخرو وحسيت اني مش قادر ولازم افكر في طريقة تخليني انيكها واتمتع بجسمها ونعومتها .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت الفيديوهات وفتحت الفيس ، ودورت علي حسابها عند اصدقاء وفيق لغاية ما لقيتة ، وفعلا بعتلها طلب صداقة وقمت اعمل كوباية شاي ، ولما رجعت لقيتها بالفعل قبلت الطلب ، فرحت جدا. وفكرت ابتدي في مراسلتها ولكني في بداية الامر ترددت ولكن رغبتي كانت اقوي من ترددي وبالفعل ارسلت لها :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صباح الخير مدام سميرة انا بصراحة خايف اكون متطفل او احرجتك بأرسالي طلب الصداقة !!!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ردت .. صباح الفل كامل. لا خالص ،،،و**** انا اصلا كنت عايزة ابعنلك الطلب وكنت مش عارفة رد فعلك عني !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا يااااه متقوليش كدة ده شئ يسعدني و**** انك تكوني عندي ومنورة قائمة اصدقائي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تسلم كامل. ومش عارفة اشكرك ازاي علي شبكة الواي فاي؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ..لا متقوليش كدة انتي تطلبي عنيا .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا : طب ممكن اطلب منك طلب. ممكن لو احتاجتي اي حاجة متتكسفيش مني وتطلبيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي ... **** يخليك. حاضر واكيد مش هتكسف منك انتي جارنا وصديق وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا : تسلمي وعايز اقولك علي حاجة بس خايف تزعلي....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي ... ههههههه هزعل ليه ؟؟! **** ما يجيب زعل .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا .... لا بس اصل اللي عايز اقول ممكن........ ولا اقولك خلاص مش مهم بعدين .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي .. لا و**** كدة انا بجد هزعل فيه ايه. ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اما : طب توعديني انك متزعليش مني ولا تلغي طلب الصداقة اللي بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي... يا ساتر للدرجة دي كلامك ممكن يزعلني ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومع ذلك اوعدك مهما يكون كلامك معايا هحاول اني مش هزعل .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ... تعرفي انك جميلة ورقيقة وحساسة. وكمان !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي ..... مممممممممم انت بتعاكسني ولا ايه ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكمان ايه بقي ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا يعني مزعلتيش مني علشان شايفك كدة ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي .... بصراحة اتفاجئت والمفروض انك صاحب جوزي ومتقوليش الكلام ده.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا .... بصراحة انا شايفك كدة ولو هتزعلي اسف و**** وحقك عليا .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي... طيب معلش انا هقفل دلوقت.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت اني اتسرعت. وقولت انها هتقول لجوزها والموضوع هيكبر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانتظرت وجوايا قلق وخوف انها ممكن تقول ل وفيق جوزها ، وعدي يومين ومفيش اي جديد لغاية ما وفيق اتصل بيا وقالي انة عازمني علي عشوة حلوة عندة. بصراحة حسيت براحة جوايا وان سميرة مقالتش حاجة ل وفيق والا مكنش عزمني بالعكس كان هيجي يتخانق معايا .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا بالليل روحت ل وفيق ورنيت الجرس فتحلي وفيق سلمت عليه ودخلنا اوضة الضيوف وجات سميرة مراتة سلمت عليا وقعدت معانا ، وفضلنا نتكلم ونهزر ونضحك ، ومجبتش اي سيرة او تلميح ، بس عنيها ونظراتها ليا اختلفت. وحسيت انها بتراقب نظراتي ليها ، وانا كمان اتشجعت وبقيت ببص علي جسمها بجرائة اكتر وكاني عايز اعرفها انا عايز منها ايه ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قالها ايه يا حنان مش هتحطي العشا ؟؟! عايزة كامل يقول اننا عزمينة عزومة مراكببة ؟؟! ضحكت وقالت لا دقايق والاكل يكون جاهز ، وهي بتعدي قدامي قصدت اني المسها بطرف صباعي في طيزها. حست وبصت ليا بكسوف وبصت لجوزها تشوف وتطمن لقتة مأخدش بالة لاني كنت في زاوية ميقدرش يشوفني وانا بلمس طيز مراتة .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت جابت الاكل وحطتة علي السفرة وندهت علينا. وفعلا دخلنا اوضة السفرة وقعدت انا. ووفيق قدامي وهي علي شمالي وكل شوية المسها برجلي وهي تبصلي وبتاكل وهي حاسة بخوف او خجل مرتبكة شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكلنا وقمنا دخلنا اوضة الضيوف وهي دخلت تعمل شاي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جاتلي رسالة علي الماسنجر بفتحها لقيتها سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل ايه اللي عملتة ده ؟؟! ممكن متعملش كدة تاني ؟؟! جوزي لو خد بالة هتبقي مصيبة !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رديت انتي جامدة وجسمك مخليني نار ،.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شافت الرسالة ومردتش .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وجابت الشاي. وعنيها اول مرة احس انها خايفة تبصلي ، اتعمدت افتح مواضيع تضحك علشان اخرجها من المود اللي هي فيه ، وفعلا نجحت ورجعت لطبيعتها. وبعد ما السهرة خلصت استأذنت وطلعت شقتي ونمت علي سريري وشريط السهرة كلة بيلف قدام عنيا. وعلي الساعة واحدة لقيتها بعتالي رسالة :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل انت صاحي ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مكنتش مصدق نفسي اتنطرت من عالسرير وقعدت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا : اه صاحي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي .... ايه اللي عملتة ده النهاردة ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ..... بصراحة مقدرتش امسك نفسي انتي جسمك مش مخليني علي بعضي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي ... انت مجنون !</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ... انا اتجننت علي ايدك .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي: بس انت جريئ اوي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ... طب بذمتك حد يكون قدامة الجمال ده كلة ومبكنش جريئ ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي ..... مش عارفة اقولك ايه ؟! بس انت النهاردة تعبتني .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا .... تعبتك ازاي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>... هي. .... مش لازم اقول .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ... جوزك نام ؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي: اه نام امال هكلمك وهو صاحي ؟؟!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا... طب عايز اشوفك دلوقت .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي .... لا طبعا مش هينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا : بقولك لازم اشوفك ان ش**** دقيتين ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي ... كامل بجد مش هينفع .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.انا .... بقولك انا نازل افتحي الشقة ،،،هاخد حضن وامش علي طول بس طفي انوار الشقة كلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي : و**** انت مجنون ومش هترتاح غير لما جوزي يحس !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا .... انا نازل. ولو مفتحتيش هخبط عليكم .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست ترنج خفيف وملبستش حتة بوكسر علشان لما زبي يقف وانا بحضنها تحس بيه اكتر .وفعلا فتحت الباب. ودخلت بسرعة علي المطبخ وهي.دخلت ورايا وقالت بصوت خافت انت و**** مجنون ومش طبيعي !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زنقتها علي الحيطة وشفايفي اخدت شفايفها وزبي وقف زي الحديدة وبقي بين وراكها وفلت ابوس شفايفها واضغط بزبي علي كسها وهي استسلمت ليا وايدي بتدعك في بزازها ،،،ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت بنطلوني وهي تقولي لا لا ياكامل !! جوزي ممكن يصحي ..وانا مش معاها خالص انا مصدقت مسكتها .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت الكلوت بتاعها ومسكت زبي ومشيتة مابين شفرات كسها وهي مش قادرة ورفعت رجل والتانية علي الارض ودخلت زبي بكل حنية بين شفرات كسها ودخلتة .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي : اه اه اه طب براحة زبك حلووو اوي !!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وابتديت ادخلة واخرجة. وهي ساندة ضهرها علي الحيطة , وببوس شفايفها وايدي بتدعك بزها ، وبعدها نزلت علي ركبي بين رجليها الحس كسها وامص شفراتة وهي ماسكة راسي بأيديها .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين خليت وشها ناحية الحيطة وخليتها مالت فلئست ، ومسكتها من وسطها ودخلت زبي في كسها من الخلف وقعدت انيك فيها برقة ودلع لغاية ما نزلت مني الساخن جوة كسها .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء الثاني مع سميرة واجمل نيك في مرات صاحبي وفيق........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة لبست الكلوت بتاعها من غير حتي ما تمسح كسها من اللبن بتاعي وقالتي يلة بسرعة امشي قبل ما وفيق يصحي وتبقي فضيحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست بنطلوني وظبطت هدومي وخرجت بسرعة وطلعت شقتي وانا في قمة النجلاءة اني اخيرا قدرت استمتعت بلحم سميرة وبعد كل اللي حصل بينا ده خلاص متقدرش ترفض اني انام معاها في اي وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت الكمبيوتر وفتحت فولدر صور سميرة وفضلت اتفرج علي كل صورها واتئمل صورها صورة صورة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدها فتحت الماسنجر علي التليفون وبعتلها رسالة وكان مضمون الرسالة اني اسعد انسان في الدنيا بسبب علاقتنا اللي اتولدت النهاردة وفضلت مستني الرد لكنها شافت الرسالة ومردتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت نمت وكل ما اقلق بالليل واصحي ابص علي الماسنجر اشوفها ردت ولا لا ملقيش اي رد منها .. مرت الليلة وصحيت الصبح لبست هدومي ونزلت شغلي كالمعتاد وفي نص يومي العملي بعتلها رسالة تاني يمكن ترد ولكن كان التجاهل وعدم الرد منها ايضا ... استمر الحال علي ما هو عليه لمدة اربعة ايام لا بترد علي رسايلي ولا بصادف اني اشوفها او اشوف وفيق زوجها لغاية ما وفيق اتصل بيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: السلام عليكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: وعليكم السلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ازيك يا وفيق عامل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تمام بقولك يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: قول ياريس خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بص الكمبيوتر عندي كل ما افتحة يفتح وبعد شوية يجبلي شاشة سودة كأنة مقفول بس المروحة شغالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا مصدقت وطبعا فرصة وجتلي لغاية عندي علشان اشوف سميرة ويمكن تجيلي فرصة و اقدر اتكلم معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لازم اشوف الكمبيوتر يمكن اقدر اعملة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب لما ترجع من الشغل او علي بالليل ممكن تيجي عندي تشوفة ؟ ولا هتعبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا خالص مفيش اي تعب من عنيا حاضر هجيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تسلم ياكامل **** يخليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلنا وهفضلت افكر ازاي هكلم سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلصت شغلي وانا مروح في طريقي الي البيت قولت اشتري هدية حلوة كدة لسميرة واحاول اديهالها مع كلمتين حلوين مكتوبين في كرت رومانسي يمكن الجو يلطف معايا وترضا عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبالفعل وانا ماشي لمحت محل مصوغات ذهبية ،، دخلت المحل واشتريت سلسلة حلوة وقلب صغنن وحطتهم في علبة قطيفة شيك واشتريت كرت صغنن وكتبت فيه لأجمل انسانة في الدنيا وروحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت شقتي غيرت هدومي ولبست اشيك طقم عندي وحطيت من اجمل برفان بحبة واتشيكت وخدت علبة السلسة في جيبي ونزلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رنيت الجرس علي شقة وفيق ؛ فتحتلي مدام سميرة واول ما شافتني وشها احمر وارتبكت وكان واضح عليها انها متعرفش اني جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عاملة ايه ؛ وفيق موجود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه موجود خير في حاجة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب هفضل كدة علي الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اسفة اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا دخلت وقالتي اتفضل يا كامل وفيق بس بياخد حمام وهيجيلك ودخلتني اوضة الضيوف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انتهزت فرصة ان وفيق بياخد حمام وسألتها. ممكن اعرف مش بتردي عليا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل مش هينفع هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هو انتي مدايني فرصة اتكلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ارجوك اسكت دلوقت وفيق ممكن يخرج في اي لحظة ويسمع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطبعا هي عمالة تلتفت وعنيها علي الباب وخايفة وفيق جوزها يدخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا طلعت علبة الهدية وقولتلها طب ممكن تقبلي مني دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه دي لا طبعا مش ممكن بمناسبة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش بمناسبة حاجة وعلشان خاطري خديها وروحت ماسك ايدها وحطيتلها الهدية في ايدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ارجوك كامل متحرجنيش واللي حصل من الاول كان غلط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصي نبقي نتكلم ماسنجر وابقي ردي عليا واللي انتي عايزه هعملة والهدية هتاخديها ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولسة هتتكلم وفيق جوزها جه ودخل سلم عليا وهي دارت علبة الهدية قبل ما جوزها ياخد بالة وخرجت بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: منورني ياكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: البيت منور بيكم يا وفيق امال فين الكمبيوتر ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: في الاوضة التانية تعالي شوف فيه ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل هو قدامي وانا وراه وروحت فتحت الكمبيوتر وبعد ما فتح مفيش دقيقة الشاشة فعلا اسودت فكيت سلوك ووصلات الكمبيوتر وخرجت الرام وقولت له هحتاج منظف كمبيوتر بيت الرام عايز يتنضف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب انا معنديش هنزل اجبهولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب مفيش عندك سبيرتوا ابيض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: للاسف لا بردو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت سميرة وجايبة الشاي وحطتة علي الترابيزة قدامنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تسلم ايدك يا مدام سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تسلم ياكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بص البيت بيتك انا هنزل اجبلك المنظف من المحل اللي في اخر الشارع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب انا هنزل اشتريه وخليك انت مينفعش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يا جدع البيت بيتك عيب تقول كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا طبعا سكت ومعرفتش ارد وقولت في نفسي مصلحة خليه ينزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل لبس ونزل وفضلت انا وسميرة لوحدنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مالك يا سميرة متغيرة معايا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل انت عارف ان اللي حصل بينا مكنش المفروض يحصل انا خونت جوزي وعملت اللي مفيش واحدة محترمة تعملة وانت خونت صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه بتقولي خيانة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اقولك علي حاجة كنت بتمني اقولها من يوم ما شوفتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا بحبك وبموت فيكي واللي حصل مني ده غصب عني مش بأردتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بتحبني ؟ انا مرات صاحبك عارف يعني ايه مرات صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عارف. بس اعمل ايه في قلبي ومشاعري مش قادر يا سميرة غصب عني بحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يا كامل انا من بعد اللي حصل بينا ده وانا مش قادرة اسامح نفسي ؛ يا كامل انا ست محترمة واللي حصل بينا ده حرام ومينفعش اننا نستمر فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علشان خاطري بلاش تموتيني بكلامك ده انا مصدقت اني قربت منك طب احلفلك بأيه اني بحبك وانك في نظري احسن حد في الدنيا ؛ علشان خاطري متحرمنيش منك ولا تبعدي عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل العلاقة اللي بينا دي متنفعش بجد انا ست متزوجة ومش عايزة اخسر جوزي ولا بيتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ممكن نفضل صحاب ولا ده كمان مينفعش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يعني ايه صحاب ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني نفضل اصدقاء علي الفيس واي حاجة مضايقني وعايز افضفض افضفض معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي يا كامل بس توعدني متحاولش تطلب مني اي حاجة غير في حدود الصداقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي يا احمل سميرة في الدنيا كلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي طب انا هروح اروق المطبخ وانت نش غريب ده بيتك وكمان وفيق لما يجي مينفعش يشوفني قاعدة معاك كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت هي المطبخ وانا فضلت في مكاني منتظر وفيق يجي وبعد ربع ساعة وفيق جه وجاب المنظف معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت منة المنظف ورشيت مكان بيت الرام وطلبت منة يجبلي فرشة سنان نضيفة مستغني عنها "" دخل الحمام وجبلي فرشة السنان ونفضت بيت الرام والرام كمان نظفتة وركبت كل حاجة زي ما كانت وشغلت الكمبيوتر اشتغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه رائيك بقي ياعم الكمبيوتر اشتغل اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تسلم ايدك بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يسلمك يا صاحبي "" امشي انا بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تمشي تروح فين ياعم هنتغدي مع بعض ونشرب الشاي علشان عايزك في موضوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: موضوع ايه خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لما نتغدي طيب نتكلم ""</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مش هقدر خالص سامحني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بقولك ايه هتتغدي ومش بمزاجكك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع الحاح وفيق المستمر واصرارة علي اني اتغدي معاهم وافقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة سميرة حطت الغدا وقومنا اتغدينا وبعدها شربنا الشاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسألت وفيق موضوع ايه اللي عايزني فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي انة الشركة بتاعتة عاملة رحلة بعد اسبوع لأحد الشوطئ ومسموح لكل موظف اصتحاب 5 افراد معة للرحلة وهو عمل حسابي اطلع معاهم وان الرحلة مش هتكون حلوة من غيري واني لازم اكون معاهم وده طبعا بحكم صدقتنا القوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا طبعا علشان ظروف شغلي ولأني معرفش هينفع اخد اجازة ولا لا قولت له يسبلي فرصة اشوف ظروفي في الشغل ايه وارد عليه بكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي ماشي بس ضروري احاول اخد الأجازة دي اهي فرصة نغير جو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلة ان شاء **** خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما اخدت قعدتي معاهم ومدام سميرة ابتدت تفك معايا ورجعت تقريبا طبيعية وبقت بتتكلم معايا وتضحك زي الأول استأذنت منهم ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح قدمت علي اجازة تتم بعد اسبوع ولمدة 5 ايام وتم الموافقة عليها واتصلت بوفيق عرفتة اني خلاص هروح معاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقولت في بالي انا لازم الطف الجو مع سميرة واحاول اقرب منها اكتر واكتر قبل ما يجي ميعادة الرحلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابتديت اتحجج بأي حاجة علشان اكلم سميرة وبدءت ارسلها علي الماسنجر وكنا بنتكلم كل يوم ومع مرور الوقت ابتدت الحواجز تشال وبدئنا نضحك ونهزر وسميرة بدءت تميل نحوي وتنجذب لي وللحديث معي لدرجة انها اصبحت تبدء هي بمارسلتي اذا ماحصلت ظروف معايا ومكلمتهاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد اسبوع وفي اخر ليلة قبل الذهاب للرحلة اتكلمنا مع بعض مراسلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة انتي صاحية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يا كامل بحضر شوية حاجات لزوم الرحلة علشان منساش حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وفيق صاحي ولا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق نايم وشبعان نوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا مستني بكرة بفارغ الصبر علشان اكون معاكي " اقصد معاكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ممممم مش هتبطل ياكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: غصب عني ومش بأيدي اعمل ايه حاولت ومقدرتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا عارفة انك مجنون ومش هتسكت غير لما تودينا في داهية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب اعمل ايه اذا كنتي انتي سبب جناني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب روح نام احسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مانا نايم اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه نايم وبتحلم يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا اقصد نايم يعني فارد جسمي علي السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب نام علشان هتصحي الفجر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هتلبسي مايوه هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ممممممم نام يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي مش عايزة تقولي ليه مانا كدة كدة هشوف بكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تصبح علي خير يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت الماسنجر وانا قمت طفيت النور ونمت ومصحتش غير علي صوت رنة تليفوني واللي كان بيتصل وفيق.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقالي يلة قوم اغسل وشك كدة وفوق والبس وانزل علشان هنمشي كمان ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت غسلت وشي ولبست وعملت كوباية شاي واخدت شنطتي اللي فيها متعلقاتي ونزلت رنيت جرس باب شقة وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي فتحلي وفيق قالي اتفضل جوا علي ما مراتة سميرة تخلص لبسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت وسألتة. احنا هنركب اتوبيس الشركة منين قالي اننا مش هنروح بأتوبيس الشركة واننا هنروح بعربيتة وهنقابلهم هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد تلت ساعة سميرة خرجت وكانت لابسة طقم خروج اووووووف علي جمالها فيه كانت ملاك في الطقم ده فرسة وعايزة خيال وجسمها صاروخ يخلي اجدعها شنب يتمناها تحت منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلنا وركبنا العربية بتاعة وفيق ومشينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق شغل الكاسيت وكنا واخدين معانا اكل وعصائر لتسليتنا في الطريق وكنا بنهزر ونضحك وبعد مرور ثلاث ساعات من السفر وصلنا الشاليهات بتاعة الشركة وقابلنا هناك المسؤل علي الرحلة اللي بدورة وصلنا للمكان اللي هنسكن فيه ال الاربع الايام بتوع الرحلة وكانت ومن حسن حظي كان ليا غرفة خاصة بيا مجاورة لغرفة وفيق وسميرة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلة دخل الغرفة بتاعتة وحطينا امتعتنا ولابسنا لابس البحر وخرجنا علي الشاطئ قابلت وفيق وسميرة هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثالث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي كنت متشوق اني اشوفها لابسة ايه ؛؛ لقيتها لابسة حاجة كدة زي روب فوق المايوه وقاعدين علي كراسي وقدامهم طرابيزة خارج منها شمسية علشان الشمس روحت قعدت معاهم وسألتهم ايه يا جماعة مش هتنزلوا البحر ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ياعم نرتاح شوية وبعد كدة ننزل البحر هيمشي يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مش هيمشي نستني يعني ورانا حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة طلعت شنطة فيها اكل وتورمس شاي وسألتنا حد جعان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قالها اعمليلي سندوتش وانا قولتلها انا عايز كوباية شاي مش هاكل دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكل شوية عيني تروح لفخادها اللي كانت باين اوووي لان الروب مكنش مقفول وكان اصلا خفيف جدا وشفاف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدنا بتاع ساعة كدة وبعدين وفيق قال انا هنزل المية وسأل سميرة هتنزلي معايا ولا لا اللي قامت وقالت اه طبعآ هنزل وراحت قلعت الروب وعيني في انتظار وشوق اني اشوفها وهي لابسة المايوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اوووووووووف علي منظر كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شكلة كفيل انة يخلي اي زب يقف عليها وعلي كسها كان مرسوم علي اندر المايوه لدرجة اني كنت متخيل شكلة وكأنها مش لابسة اي حاجة وكمان بزازها اللي كلها تقريبا باينة المنظر ده خلني غبت عن الوعي و فضلت متنح غصب عني عيني ما اتشلتش من علي جسمها وحتي هي اخدت بالها وعلشان جوز ميخدش بالة من نظارتي ليها زقفت قدام جوزها وادتني ضهرها اللي خلاني تنحت اكتر واكتر علي منظر طيزها المدورة وكبيرة نسبيآ وحز الأندر مان مخلي طيزها من الأجناب باينة وفي اللحظة دي وفيق ندهلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا كامل هتفضل قاعد عندك ؟ مش هتنزل البحر معانا ولا ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا قولت له انا هنزل بس شوية كدة روحوا انتوا انا هولع سيجارة. وبعدين هحصلكم والحقيقة منظر كس وطيز سميرة خلي زبي يقف ومكنش ينفع امشي معاهم بالشكل ده و ساعتها وفيق هيشوف زبي اللي واقف وهيعرف اني هايج علي مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت مع نفسي وفضلت مراقب سميرة وهي ماشية مع وفيق جوزها ورياحين علي البحر وطيزها اللي عمالة تميل شمال ويمين وسرحت افكر ازاي واحد معاه واحدة ملبن كدة وكل حتة في جسمها تهيج الحجر ازي ميغيرش عليها ويسيبها تنزل البحر كدة والكل يبقي شايفها وشايف لحمها وقولت في عقلي دي لو مراتي استحالة اخليها تنزل كدة او اخلي حد يشوف لحمها اللي باين كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>برغم ان الشاطئ كان مليان بنات وستات ونسبة كبيرة جدا لابسين مايوهات الا ان سميرة كانت افجر واحدة فيهم جسمها متناسق بشكل يجنن وطرية وناعمة فوق الوصف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت وفيق جوزها بيشوري من البحر وعايزني اجبلة كورة من شنطة جنب الطرابيزة ده اللي فهمتة من اشارة ايدو فتحت الشنطة لقيت فعلا كورة بلاستك اخدتها وروحتلهم ونزلت البحر معاهم وفضلنا نلعب في المياة ونحدف الكورة لبعض وكانت سميرة هي اللي في النص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكنا كل ما نحس بتعب نخرج نستريح علي الشط ونرجع ننزل المية تاني فضلنا علي كدة طول اليوم لغاية ما خلاص تعبنا ومبقناش قادرين نعمل اي مجهود تاني خرجت من المياه علي الشط وماصدقت روحت فارد جسمي علي الرملة جنب الطرابيزة والشنط بتاعتنا وبعد شوية لقيت سميرة قعدت علي الكرسي اللي ورايا علي طول وقالت ياااااه انا بجد تعبت ومش قادرة خلاص المية هلكتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: رفعت راست ناحيتها وكسها ووراكها كلهم قصاد عيني وزبي انتصب وبقي باين للأعمي وقولتلها امال وفيق لسة في المية ولا ايه هو متعبش؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لمحت زبي وشكلة اللي باين اوي انة منتصب وبلجلجة في الكلام وعنيها راحت للأرض من الكسوف او الأحراج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق عايز يقعد في المية شوية شكلة لسة متعبش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصراحة انا تعبت اوووي وبصيت علي كسها وروحت ضحكت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب اعدل نفسك علشان شكلك كدة مش حلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش حلو ليه احنا في بحر وشط والناس كلها لابسة مايوه ونايمة من التعب عادي هو انتي مش شايفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل انت عارف انا بتكلم علي ايه ؛؛ وبلاش تستعبط عليا علشان انا عارفة وانت عارف اني عارفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ايه مش هترضي عني بقي وتريحي قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل احنا اتفقنا علي ايه ؟ ثم كمان شكلك وعيونك اللي مش نازلة من عليا باين اوي وكدة وفيق ممكن يلاحظ حاجة وبيتي هيتخرب علي ايدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اتعدلت وبصيت عليها وقولتلها. سميرة ممكن اسألك سؤال وتجوبيني بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اسأل وهجاوبك لو سؤال مفهوش احراج ليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مفهوش احراج بس فضول مش اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: خلاص طالما مش محرج اسأل وانا هجاوبك بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة هو وفيق بيحبك ؟ يعني حاسة انة بيحبك بجد مش بيحب جسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق بيحبني يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا بتكلم جد يا سميرة عارفة انتي لو مراتي مش هخلي حد يشوف حتة من جسمك لان جسمك ساعتها هيبقي مش من حق حد يشوفة غيري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب مانت بتبص علي حاجة مش بتاعتك اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا سكت شوية ومبقتش عارف ارد وبعدين قولتلها سميرة انا بحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت مجنون علي فكرة ومش طبيعي بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب انا راضي ذمتك حد يشوف الجمال ده وميتجننش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب اسكت بقي علشان وفيق جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت لقيت وفيق جاي وراح نايم علي الأرض وقال سحورتي اعمليلي سندوتش اي حاجة انا ميت من الجوع وانا قولتلها وانا كمان ميت من الجوع طلعت العيش وعملت لينا شندوتشات فراخ بانيه وشيبسي اكلنا وشربنا وبعد ساعة من الراحة انا استأذنت اروح الغرفة بتاعتي علشان اخد دش وافرد جسمي علي السرير علشان تعبت ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت الغرفة ودخلت الحمام بتاع غرفتي فوجئت ان الحمام فيه شباك بيطل علي حمام غرفة سميرة اخدت حمامي وبعدين طفيت نور الحمام وخرجت ورميت نفسي علي السرير بعد شوية سمعت صوت سميرة وجوزها وفيق وهما بيدخلوا غرفتهم الفضول اخدني ادخل الحمام اختلس النظر علي سميرة وهي بتستحمي وفعلا دخلت الحمام والنور سبتة مطفي زي ما هو علشان ماتخدش بالها مني وانا براقبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية ودخلت سميرة تستحمي وقلعت ملط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جسمها اووووووووف بجد بزاز مفيش احلي ولا اجمل من كدة حلمتها بارزة منتصبة بني فاتح جدا الحملة مش كبيرة صغننة البزاز مشدودين ومنفوخين مفهمش اي رهرطة السوة بتاعتها يدوب طالعة وكسها اه من كسها وحلوة كسها ابيض زي الحليب زنبورها طلع مابين الشفرات ومفيش في منطقة كسها اي شعر املس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نيجي بقي علي العشق بالنسبة ليا طيزها اوووف اووووف اووووف بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كبيرة .. مدورة ... بيضا ... مفيش اي سواد بين الفردتين حاجة تتاكل اكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جريت جبت الموابيل بتاعي وفضلت اصورها وهي بتستحمي واخدت شوية صور زوم جودتهم عالية جدا كأنها بتستحمي قدامي ولان الموبايل بتاعي ايفون صورة كانت تحفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي انتصب انتصاب كامل وبقي زية زي الحديد يعني ممكن يفوت في الحجر يعدي زي ما بيقولوا في المثل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت مصور زبي وهو واقف ومن كذا زاوية وبكذا منظر مثير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شوية خرجت ودخل وفيق جوزها وانا كمان خرجت من الحمام وروح باعت ليها رسالة علي المسانجر اني محتاج اكلمها بعد ما جوزها ينام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد دقيقتين جالي الرد انها هتكلمني وبتترجاني مبعتش رسايل تاني علشان جوزها ميخدش بالة وانة بعد ما ينام هي اللي هتكلمني بعتلها اني موافق بس لو مكلمتنيش تستحمل جناني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ساعتين من الأنتظار ما بين شوقي ولهفتي عليها جالي رسالة منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ::كامل انت لسة صاحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه يا قلب كامل وعيونة لسة صاحي هو انا عارف انام بعد اللي شوفتة النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل ابوس ايدك حرام عليك اللي بتعملة فيا ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا بعمل ايه ؟ انا غصب عني مش قادر اشيلك من دماغي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يا كامل جوزي لو عرف بيتي هيتخرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مين اللي هيعرفة بس ؟ انتي مش عارفة انتي بقيتي ايه بالنسبة ليا انتي بقيتي غالية اوي عليا وبصراحة مش قادر امنع نفسي عنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب واخرتها يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اخرتها حب وشوق وحنية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت يا كامل مبتعرفش تتحكم في نفسك وبيكون باين عليك وانا خايفة من كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب اعمل ايه منظر المايوه اللي كنتي لابساه خلي جسمي يقيد نار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: **** يخرب بيتك انت جريئ اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت امدح في جسمها واتغزل فيه والمح ان كسها كان منفوخ وان زبي كان هيخرج يرشق في نص كسها بس الكلام كان بالتلميحات وهي طبعا فهمت وابتدت تحس بالأثارة وتتقبل الكلام اللي بكتبة ولغاية ما قولتلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة تعرفي انة كان نفسة يدخل بيتة النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مين ده يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حبيبك اللي دخل المرة اللي فاتت فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تقصد ال ال .......؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه اصلك جامدة اووووي وبتخليه علي طول واقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ممممممممممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه مكسوفة طب ايه رائيك هبعتلك صورتة دلوقت ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تبعت ايه يا مجنون لا متبعتش حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت باعت صورة زبي '' شافتها .. مردتش بعت التانية ؛ شافتها .. مردتش بعت خمس صور لزبي من زويات مختلفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين ابتديت اسخنها بكلام صريح من غير اي تلميحات وامدح بزازها وكسها وطيزها هي كانت بتشوف الرسايل ومش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما قولتلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ممكن تردي عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو انت خليت فيا سميرة يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه بس هو انا جيت جنبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت بوظتلي اعصابي بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ممكن اسألك سؤال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو يوم الأسئلة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: معلش حابب اعرف احساسك ورائيك بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اسأل يا كامل وانا هجاوبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: المرة اللي قابلتك فيها في شقتك ومارست الجنس معاكي حسيتي بمتعة ولا خوفك من ان جوزك يشوفنا منعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مممممممممم طب ممكن السؤال ده اجاوب عليه بعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لسة مكسوفة مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصراحة محرجة ومكسوفة ولسة مش قادرة اتكلم معاك عادي زي مانت بتتكلم معايا كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا انا بجد محتاج اعرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لازم يعني يا كامل بجد مكسوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه بجد لازم قولي بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصراحة برغم انة كان في ظروف متسمحليش اني استمتع وكمان خوفي من ان جوزي يصحي ويشوفني كدة بس استمتعت بيه لأنة كان تخين جوايا وماليني وانت كمان طريقتك واشتيقك لجسمي ده كان له مفعول قوي في اثارتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني نفسك فيه تاني دلوقت ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مممممممم لا مش هجاوب بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا بجد نفسك اكون جنبك دلوقت واحط زبي جواكي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه استريحت كدة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بجد انا اسعد انسان في الدنيا دلوقت وانا كمان هموووت وانام معاكي جسمك كلة عايز اشبع منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو جسمي عجبك اوي يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عجبني بس ؟ ده جنني هوسني طير عقلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب انا هقفل دلوقت شكل وفيق صحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت المحادثة وحطيت التليفون جنبي وزبي بيسيل لبن من شدة الأثارة بسبب المحادثة اللي دارت بينا وفضلت طول الليل عمال الف في الأوضة زي المجنون عايز انيك سميرة بأي طريقة ومر الوقت وسميرة مببعتتش اي رسايل وانا خوفت ابعتلها رسالة جوزها يكون صاحي و ياخد بالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت مستني لغاية ما يأست وعرفت انها خلاص مش هتتكلم روحت طفيت نور الأوضة ونمت لغاية الساعة 9 الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت الحمام غسلت وشي ولبست مايوه البحر وفضلت قاعد عالسرير شوية وبعدين مسكت تليفوني لقيتها سايبلي رسالة بتصبح عليا وبتتأسف انها معرفتش تكلمني تاني علشان وفيق جوزها كان صحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الرسالة دي كانت بمثابة رسالة اطمئنان وانها خلاصت سلمت نفسها ليا ومش هترجع تقولي مينفعش وغلط وعيب والكلام ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت وروحت عالبحر لقيتهم بيلعبو كورة هما وستات ورجالة الشركة ومروقين علي الاخر لعب وضحك وقعدت انا علي الكرسي وفضلت اتفرج علي طياز وبزاز الستات وهي بتجري وتنط وكان المنظر بصراحة مهيج جدا وكل شوية سميرة تبص عليا وتشوف عنيا رايحة فين ووفيق شافني قالي ما تيجي يا كامل العب معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شاورت له لا انا كدة تمام وبعد شوية ومن غير ما حد ياخد بالة غمزت لسميرة واتمشيت علي البحر وكنت مستنيها تيجي ورايا بس يظهر انها معرفتش تخلع من جوزها او خافت انة يشوفها وهي جاية ورايا فضلت اتمشي جنب البحر وبعدين قعدت قدامة وسرحت معرفش قد ايه من الوقت اللي قعدتة ولقيت ايد من ورايا خبطت علي كتفي بصيت ورايا لقيتها سميرة وكسها المنفوخ قدلم عيني اللي كان الاندر داخل جواه والشفايف بتاعة مرسومة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قاعد لوحدك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: كنت مستنيكي تيجي ورايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: معلش معرفتش علشان جوزي عينة كانت عليا وعلشان ميخدش بالة فضلت اني ا افضل معاه بس بعد شوية قولتلة هتمشي شوية ،، واديني جتلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: من امبارح وانا حاسس اني هتجنن عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بس بقي علشان انت متعرفش انت عملت فيا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني كنتي عايزني زي ما كنت عايزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت شايف ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب وبعدين انا هتجنن عليكي ومش قادر اصبر اكتر من كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وانا في ايدي ايه اعملة بس ياكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب روحي انتي دلوقت علشان وفيق ميقلقش عليكي وانا شوية كدة وهبقي معاكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مشيت وراحت عند وفيق ونزلوا المية وبعد شوية روحت انا كمان ونزلت المية معاهم وكان وفيق مشغول بالعوم رايح جاي في المية وسميرة لوحدها في وسط المصيفين والاطفال والستات ابتديت اقرب عليها شوية شوية لغاية ما وصلت ليها وخليت ضهري في ضهرها وايدي تحت المية بتخطف لمسات وتحسيس علي طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصباعي بيلعب في نص طيزها وهي عينيها بتروح وبتيجي علي جوزها ابتديت الف بجسمي وزبي جاهز للمس طيزها وفعلا ابتديت المس طيز سميرة بزبي وشوية شوية اللمس بقي التصاق وزبي بقي غارز في نص طيزها وهي بتتحرك بحظر علشان تحس بزبي بين طيازها وكل ما اشوف وفيق جوزها جاي ناحيتنا ابعد عنها واول ما يبعد بعيد ارجع الذق فيها واحط زبي في نص طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زبي برة المايوه ولمستة في ايدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول ما حست بيه مسكتة وضغطت عليه وفضلت تدعك في زبي ولما خلاص حست انها مش قادرة وعايزة زبي كلة في كسها وقالتلي بقولك ايه اسبقني علي الأوضة بتاعتك ومهما اتأخرت استناني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت شوية وبعدين وفيق جه وقف معانا وقولت ل وفيق انا هخرج اتمشي شوية علي الشط تيجي معايا قالي لا مش خارج من البحر البحر وحشني جدا ؛؛ سميرة ردت وقالت استني يا كامل معلش وصلني للغرفة معاك وبعد كدة اتمشي انت براحتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه هتروحي فين يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: حاسة نفسي مجهدة شوية عايزة اروح الغرفة اناملي ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب انا هاجي اوصلك ،،، روح انت يا كامل اتمشي براحتك وانا هوصل سميرة وبعد كدة ارجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلهم طيب زي ما تحبوا. وخرجت من البحر وبعدت عنهم بس كنت مراقبهم من بعيد لغاية ما وفيق وصل سميرة ودخلوا غرفتهم دخلت انا غرفتي بسرعة وفضلت مستني وفيق يمشي علي نار علشان سميرة تقدر تيجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش ربع ساعة لقيت رسالة جاتلي من سميرة انها جاية علشان افتح باب غرفتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالفعل فتحت الباب وبعتلها رسالة ان الباب مفتوح وتيجي بسرعة قبل ما حد يشوفها وهي داخلة عندي ،، مفيش لحظات وسميرة كانت عندي في الغرفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخيرا سميرة اجمل ست في الدنيا قدام عيني وجسمها ملكي اعمل كل اللي نفسي فيه معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدون ترتيب مني او منها قربنا من بعض في شوق ولهفة واجسامنا تشابكت وشفايفي اخدت شفايفها وانفاسنا اختلطت وبقينا جسدين في جسد واحد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايدي التفت بين رقبتها وشفايفي بتمص شفايفها ورقبتها وزبي منتصب وداخل بين واركها نزلت بأيدي علي ضهرها حتي وصلت لطيزها فضلت احسس وافعص فيهم وبضغط زبي علي كسها وهي تحضني وتضغط جسمها في جسمي لفينا الاوضي واحنا في احضان بعض ؛؛ نيمتها علي السرير وطلعت بين رجليها فتحت رجليها ودخلت بينهم وبصباعي بقيت امشي علي كسها بكل رقة واقولها احلي مكان في الكون وادفئ مكان في الكون هو كسك يا سميرة ونزلت بشفايفي ابوس كسها من فوق الأندر وانفاسي تلامسه وهي بتتأوه تحتي شفايفي وبصوابعي مسكت الاندر وقلعتهولها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وظهرلي زنبورها المغري والمثير طلعت طرف لساني وفضلت الحسة من الشمال واليمين واخدتة بين شفايفي امصة وهي تتأوه اااااه ااااااااه اااااااااه حلووووو اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفتحت كسها اللي كان لونة من جوا وردي مائل للحمار ودخلت لساني جوا كسها اللي كان سخن وهي ماسكة شعري وبتشدة من كتر المتعة واهاتها بتطلع بسخونة تخلي زبي بيذيد في انتصابة اكتر واكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااه اااااااااااه كسي مووولع يا عاااادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عايزاك تنكني بزبك الجامد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت ومشيت زبي علي كسها وهي عمالة تقولي اااااه اااااه يا كامل حطة بقي جوا كسي عايزاه يملاني اااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حطيت راس زبي علي مقدمة كسها وبدءت في الضغط علية بوسطي شوية شوية زبي بيدخل بين شفارتها وجوا خرمها لغاية ما بقي زبي بالكامل جوا كسها وبدءت بالصعود والنزول بوسطي وزبي وبيحتك بجدار كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي اهاتها نار نار بتشتعل فيها وبتشعلني معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااااااه يا كسي اااااااااه يا كسي نيك يا كامل نيك اووووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت في اسراع طريقة ادخال واخراج زبي في كسها وبزازها بتروح وتيجي مع جسمها واهاتنا مش بتهدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلبت مني اني احط زبي في كسها وهي مفلئسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت وفلئست ( وضع الكلبة ) وقالتلي يلة يا كامل دخل زبك في كس حبيبتك سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكتها من وسطها وشدتها عليا. ومسكت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي وحطيتة علي بداية فتحة كسها وبراحة وبشويش بدخل زبي جواها ... زبي كلة بقي جوة كسها. وابتديت انيكها براحة وهي تقولي بالراحة لا بالراحة لا عايزاك تنكني بعنف وبقوة عايزة زبك وهو بيرزع جوايا يوصل لزوري يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكتها من طيزها وبدءت ارزع زبي جواها بعنف وهي تصرخ اااااااااااااه ايوة كدة يا كامل هو ده النيك اللي عايزاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت انيكها وهي تصرخ وتقولي كمان لغاية ما قالتلي عايزة انا اللي اقعد علي زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نمت علي ضهري وهي جت فوقي وابتدت تقعد علي زبي مسكت زبي بأيدها وقفتة وابتدت تنشن فتحتة كسها علي راس زبي وبدءت تقعد براحة لغاية ما بقي زبي كلة جواه. وفصلت تقوم وتقعد تقوم وتقعد .. وتثبت مكانها وترجع لورا وتطلع لقدام وزبي كلة جوة كسها يجي اكتر من عشر دقايق لغاية ما حسيت اني خلاص هجبهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها خلاص هجبهم قومي. قالتلي لا جبهم جوا كسي عايزة لبنك يغرق كسي وفضلت قاعدة علي زبي وتروح وتيجي بحركة دائرية لغاية ما زبي انفجر في كسها وغرقة لبن فضلت قاعدة علي زبي ونامت براسها علي صدري وبعد شوية قامت ونامت جنبي علي السرير وطلبت مني اولع ليها سيجارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصتلها بأستغراب وسألتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انتي بتشربي سجاير ياسميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه بشرب فيها ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ووفيق عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههههه وفيق هو اللي معلمني شرب السجاير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طلعت سجارتين من العلبة وولعت ليها وليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: عارف يا كامل انا هقولك علي حاجة المفروض محدش يعرفها بس خلاص اللي حصل بينا ده شال اي حواجز بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حاجة ايه يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت فعلا سؤالك كان في محلة لم كنت مستغرب ان وفيق مش بيغير عليا وانة بيحب جسمي بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء الرابع والمفاجئة والصدمة اللي هتقولها سميرة عن زوجها ا وفيق ل كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت ليها بأستغراب وبرقت ليها بعيوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بص مش مبيحبنيش بالمعني الحرفي للكلمة ولكن بيتهيئلي ان الراجل الشرقي لما بيحب بيغير وبالذات لما يكون اللي بيحبها دي كمان مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه طبعا اساس الحب غيرة .. بس هو مش بيغير ازاي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق عندة حالة نفسية كدة غريبة وبحثت عنها في النت لقيت ان في ناس زية كتير المشكلة ان سقف طلباتة في الموضوع ده بالذات بقي بيذيد يعني كل ما يتنفذلة رغبة المرة اللي بعدها سقف الرغبة دي بيذيد ويطلب شئ مختلف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا مش فاهم وضحي اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مانا مش عارفة اشرحهالك ازاي دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اه بص يا كامل تعرف انك مش اول مرة تمارس الجنس معايا ممارسة كاملة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا مقاطعها في الكلام اه دي تاني مرة ؛؛ اول مرة ساعة من نزلتلك بالليل في شقتك بعد ما اتكلمنا فيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا مش ده قصدي يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: امال ايه كنتي بتحلمي بيا مثلا اني بمارس معاكي الجنس ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا مكنتش بحلم "" كنا بنتخيل !</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: نعم بتتخيلوا ؟؟ الا هو ازاي مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هفهمك بس متقاطعنيش علشان اعرف افهمك ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي قولي سامعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق مش بيستمتع بالجنس معايا غير لما يتخيل حد معانا عالسرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احا ! انتي بتتكلمي بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: زي ما بقولك كدة هو في الاول مطلبش ده علي طول مني اتخيل حد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الموضوع بدء معاه انة عندة رغبة اني اتفرج معاه علي افلام جنسية وكان بيلح عليا اني اتفرج معاه علي افلام جنسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه وبعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: في الاول عملت معاه مشاكل كبيرة وكنت رافضة الفكرة دي نهائي لا تربيتي ولا اخلاقي تقبل اني اتفرج علي حد تاني غير جوزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الأول حس بغلطتة وانة مش هيطلب مني الطلب ده تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه وبطل فعلا يطلب منك كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بطل لفترة بس مكنش طبيعي معايا في معاملتة وبقيت بحس انة مالل مني ومن الجنس معايا ؛؛ ومع مرور الوقت رجع يطلب مني حاجة تانية بحجة اني مش هشوف زب غيرو فيها المرة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حاجة ايه مش فاهم ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اني ادخل معاه مواقع قصص جنس. واقراءة معاه اي قصة جنسية وكانت حجتة انة عايزني اوصل لاعلي درجات الشهوة وانا علشان عارفة اني لو رفضت هيقلب عليا وهيعملني معاملة منيلة بنيلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وبدءتي تدخلي معاه مواقع الجنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه وافقت واهم اسباب موافقتي اني علي الاقل مش هشوف زب حد غيرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>استمرينا علي كدة فترة وكان بيعملني احسن معاملة لاني بدءت اوفق علي تنفيذ رغباتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وطبعا بعد فترة طلب حاجة جديدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بالظبط كدة يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هو كان مركز انة يجبلي قصص عن الخيانة الزوجية او قصص جنس المحارم زي ما بيقول "" وبدء يطلب مني اني اتخيل اني البطلة اللي بتخون جوزها ،، ودخلنا علي المرحلة اللي بعدها انة وهو بيمارس معايا الجنس يقولي اتخيلي انك انتي البطلة واني انا مش جوزك وبعمل فيكي كذا وكذا ........ والخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت انا احس بأثارة رهيبة .. احساس مختلف عمري ما حسيتة قبل كدة وبدءت احب تخيلاتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني هو عايزك تخونيه في خيالة علشان يحس بالمتعة معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه وكان ده بيمتعة جدآ والغريب انة وصلي انا كمان الاحساس بالمتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وشوية شوية بدء يسألني نفسك تجربي زب غير زبي ؟ نفسك تجربي تتناكي من كذا حد ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الاول كنت بتكسف اتكلم وكنت فاكرة ان الموضوع لا يتعدي حدود الخيال من اجل امتاعة جنسيآ "" ولكن مع الححة المستمر في سؤالة كنت برد عليه بأه نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كنت كل ما اقول كلام هو حابب يسمعة كان يعاملني احلي معاملة علي السرير وبصراحة هو فنان في كدة انة يخليني في اللحظة دي اتمني غيرو فعلا معانا عالسرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هو فيه حد كدة يستمتع ان يخلي مراتة تتخيل حد انة ينيكها ولا بيستمتع كمان ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المشكلة اني بعد ما بنخلص الجنس واقعد مع نفسي اقرف منة جدا واقرف من نفسي اني اديتة الفرصة اني يخليني عاهرة علي السرير واوقات كان بيبان عليا وهو يفضل يبررلي انة مجرد خيال وانة عمرة ما يقبل ان مراتة تبقي شرموطة وانة بيحبني وبيغير عليا جدا. بس ده كلة خيال الغرض منة المتعة علي السرير فقط ؛؛ وفعلا صدقت كلامة ليا وفضلنا فترة كدة كل ما نمارس الجنس يخليني اتخيل حد تاني معانا علي السرير بيمارس معايا الجنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد فترة ابتدي وهو في الشغل يكلمني رسايل حب وغرام انا استغربت لانة عمرة ما كان بيعمل كدة وشرحلي انة بقي بيحبني اكتر من الاول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علشان انتي جارتيه وحسستيه برغبتك اللي بيتمناها فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بالظبط كدة يا كامل حتي هو بدء يقولي نفسي اتعامل معاكي كاني بتعامل مع مومس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا نهارد اسود وملحوس ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وبدء يقولي ان في حد صاحبة عايز ينكني وانة موافق وكدة وانا عارفة انة مش حقيقي بس هو بيحب يسمع مني اني كمان معنديش مانع "" وبقي بيمارس معايا تقريبا كل يوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: كل ده انتي بتجاريه مش اكتر لانك عارفة ان الموضوع مش خارج عن نطاق التخيل مش كدة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه بس اوقات كنت بحس انة فعلا معندوش مانع امارس مع غيرو وانة موافق وكان الاحساس ده مرعب ومخيف ولكني كنت برجع اكدب نفسي واقول انة ميقصدش غير مجرد خيال لأمتاعي وامتاعة ؛؛ ومع مرور الوقت لقيتة بقي عايزني اتخيل معاه اني بتناك من اكتر مش شخص ونفسة يشفوني بجد وانا بتناك من غيرو بصراحة حسيت من جوايا انة تعدي مرحلة الخيال واتخنقت معاه وكنت هسيب البيت وهو فضل يحلف ويتحالف انة مش كدة وانة ميقصدش غير خيال. ووعدني انة مش هيتخيلني تاني كدة علشان ميزعلنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وطبعا الوضع ده لم يستمر طويلا ورجع تاني يطلب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه رجع تاني بعد ما طلع عين امي معاملة زي الزفت وكمان مبقاش بيمارس الجنس معايا غير كل شهر مرة ولما يحن عليا ويمارس الجنس كان بيمارس من غير نفس ولا روح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الغريب بقي اني انا اللي ابتديت احس ان اسلوبة معايا وحشني وتخيلة كمان كنت مفتقداه ومصدقت انة رجع لتخيلاتة معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والمرة دي بقي رجع يتخيل معايا ناس فعلا موجدين في حياتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اللي منهم انا مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يا كامل وانت بطل تخيلنا كل مرة وهو بيستمتع لما يلاقيني مستمتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: كنتي بتتخيلني ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههههه كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا كدة فهمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة فهمت ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فهمت هو ليه جابني هنا معاكم علشان يغزي عقلك الباطن بيا ويخليكي تتخيلني اكتر ومش بعيد يكون بيرمي لبعدين اننا نمارس جماعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا طبعا انت بتقول ايه ؟ معقول اللي بتقولوا ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا الأيام هي اللي هتحدد اذا كنت صح ولا غلط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ده لو طلب مني كدة بجد هتبقي ليلة اهلة سودة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههههه ادينا حققنا رغبة جوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت بتقول فيها ،، اللي انا فيه ده هو السبب فيه ،، تخيلاتة اللي خلتني اضعف ليك وخلتني محسش انك غريب عليا وانك مش اول مرة تلمس جسمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصراحة جوزك يستاهل اروح اشكرة علي الخدمة اللي قدمهالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب انا هروح الغرفة بتاعتي قبل ما يرجع وياخد بالة من عدم وجودي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانا هخرج اتمشي وانزل البحر شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة لبست هدومها ومشيت وانا لبست هدومي واتمشيت علي البحر ودماغي رايحة وجاية في كل كلمة قالتهالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>معقول في حد كدة في حد بيستمتع بدياثتة علي مراتة ؟؟ كنت حاسس اني مش في حقيقة وان ده مجرد خيال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجلي اخدتني ومشيت لغاية ما وصلت ل وفيق اللي لقيتة ملهي في البحر ولا العيال الصغيرة بصراحة بقيت ببص له بصة كلها احتقار لانة راجل دايوث مش مقدر ولا محافظ علي النعمة اللي معاه اللي بحسدة عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شافني ندهلي عااااااادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا روحت ونزلت المية وعومت لغاية ما وصلت عندة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه ياعم انت مش بتحب المية ولا ايه فينك من بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بتمشي وبمتع عيني بالطبيعة اللي هنا وكمان النسوان ههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ههههههههه بصراحة شوية ستات هنا تحل من علي حبل المشنقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياعم طب انا معزور ابص علي النسوان اللي هنا لكن انت هتبص ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ليه ياكامل مليش نفس يعني ولا انت بس اللي ليك نفس تبص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياعم يخليلك مراتك بمليون واحدة من دول المفروض انت بالذات متبصش لغيرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مش انت اللي مش عايز تتجوز طب انت ناقصك ايه علشان تتجوز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بعد اللي شوفتة هنا لازم اتجوز قريب ياعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ههههههههههه ايه الطياز اللي هنا جننتك وغيرت رائيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هي اطياز بس دي طياز وبزاز واكساس يا وفيق ستات تخلي الزب يجيب لبن لوحدو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لو اعرف انك كنت هتغير رائيك وتفكر للجواز كنت جبتك هنا من زمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وضحكنا وهزرنا وبقينا نبص علي طياز كل ست تعدي من جنبنا او من شمالنا ويمينا وبصراحة انا كنت قاصد اوصلة اني هايج واحاول اخليه يفك معايا بالكلام يمكن يتشجع ويتكلم معايا علي مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقولت له ياعم انت يبختك علي الاقل لو لو بصيت علي طيز واحدة وتعبت هتروح جري لمراتك في الاوضة لكن انا احا اعمل ايه في بتاعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحك وقالي هتموت من ضرب العشرات يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عشرات ايه ياعم هو انا صغير ولا عيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انت عايز تفهمني انك مش بتخرج طاقتك دي ولا بتضرب عشرات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مبضربش عشرات خالص ياعم كنت زمان لكن دلوقت لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: امال لم بتحس نفسك محتاج تجبهم ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا علي طول محتاج اجبهم ههههه بس هعمل ايه مش بحب اعمل الحركة دي اصلها بحس انها بتاعة عيال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب الحق نفسك واتجوز ياكامل قبل ما تموت بلبنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههههههههه بس القي بنت الحلال اللي تفهمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلنا نتكلم عن النسوان وبنضحك ونهزر وبعدين قلت له اني هخرج علي الشط اتفرج علي الستات وامتع عيوني بيهم من قريب احسن ؛؛ ضحك وقالي خدني معاك انا كمان محتاج اقعد واستريح شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجنا برا البحر وقعدنا علي طرابيزتنا وبيقنا نتغزل في كل طيز تعدي قدمنا وهو مرة يقولي شوف الطيز دي وانا مرة اقولة شايف ياض الجسم ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسألني هو انت يا كامل عمرك ما نمت مع واحدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصراحة قولت في بالي اكدب اعليه وقولتلة مرتين نمت فيهم مع ستات متجوزين من ورا اجوازهم. عرفتهم عن طريق الفيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيتة مهتم اوي يعرف ازاي وفين وبقي عمال كل شوية عن التفاصيل و يسأل عن احساسي وانا بنيك ست مش مراتي وكمان وكمان متجوزة ابتديت اشرحلة عن احساسي وانا بنيكهم وبحس بخبرتهم في الجنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا احكي وهو بيسمعني ومركز في كل كلمة بقولها وفضلنا نتكلم بعدها في الجنس والست بتحب ايه وبتكره ايه وقولت في عقل بالي لازم ابتدي اشجع وفيق واخليه يتمني انة يخليني انيك مراتة قدامة او اشارك معاه مراتة علي سرير واحد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقولت له عارف يا وفيق. ان الستات في مجتمعنا الشرقي اوقات بتكون نفسها تمارس الجنس مع كذا حد بس متقدرش تقول لانها عارفة انها لو قالت هتكون منبوذة من الجميع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي وانت عرفت منين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلة ست من اللي نمت معاها قالتلي انها نفسها تتناك من اكتر من واحد وانها بتحب جوزها جدا بس الجنس ملوش علاقة بالحب وانها تتمني ان جوزها يبقي متحرر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي :: طب دي انت اول ما كلمتها كلمتها ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولت له اتعرفت عليها في جروب وكنت ديما بعلق علي بوستاتها وهي كمان ابتدت تعلق علي بوستاتي وبعد كدة بعتتلي طلب صداقة وبعد محادثات بينا استمرت شهور بدأنا كل واحد فينا يحكي للتاني ونشأت بينا علاقة حب فكري ثم علاقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: حب ازاي وهي بتحب جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حب فكري يعني حبت دماغي ونظرتي للست وكمان كنا بنمارس الجنس الكتابي وعجبها طريقة تخيلي للجنس لغاية ما قابلتها كام مرة وبعدين اتقابلنا في شقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: كل ده ومتعرفنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني جت فرصة علشان اقولك ومقولتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيتة قالي تصدق خلتني عايز اتعرف عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت وقولتلة انت محتاج ياعم انت معاك مراتك سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحك وقالي ومالة ياعم البحر بيحب الزيادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قاالي طب وجسمها حلو بقي يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بص يا وفيق اقولك بس متاخدش كلامي بزعل ولا تفهمني غلط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يقول ياعم انت هتمثل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: جسمها زي جسم سميرة مراتك تقريبا زية بالظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ممممممم طب وشكلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني تقدر تقول موزة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحك وقالي كويس مقولتش شبه سميرة هههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت وقولت لا مراتك احلي ياعم ومش بحسد انا بقر عليك بس هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحك وقالي انا رايح اخد دش واريح شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت وقولت له انا عارف انت رايح تعمل ايه يا بختك يا عم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحك وقالي افضل اقر انت عليا بس. ،، وانت طلعت مية من تحت تبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومشي وانا فضلت قاعد ابص علي طياز الستات اللي لابسين من غير هدوم دول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء الخامس. واحداث شيقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الخامس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لفت نظري وانا قاعد ست عندها بتاع ثلاثين عاما ومعاها ولد صغير عندة حوالي 7 سنين بيلعبوا مع بعض كورة بيحدفوها لبعض. جسمها ايه صاروخ ارض جو ولابسة مايوه مش مغطي حاجة من جمسها غير حتة صغيرة من كسها وطيزها اللي كانت باينة انها طرية من اللحم اللي بيهتز كل ما تتحرك فضلت مركز معاها اووي ومع كل حركة من حركاتها واهتزاز لحمها الطري سواء كانت طيزها او بزازها اللي كانت منفزخة وطرية وحلمة بزازها ناقص شوية وتخرج من السنتيان ومع مرور الوقت وتقريبا حوالي ساعة لقيت ايد ساندة علي كتفي التفت ابص لقيتة وفيق وعينة علي الست اللي ببصلها وضحك وقالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه هتاكل مدام سلوى بعنيك كدة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصتلة وقولتلة انت تعرفها ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي اه دي زميلتي في الشغل وده اكرم ابنها بس عارف عندك حق تاكل جسمها بعنيك دي فرسة وعايزة خيال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: امال جوزها فين انا مشفتش حد معاها من ساعة ما شوفتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: هي مطلقة من سنة تقريبا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مطلقة ؟ حلو اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بتفكر في ايه يالئيم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصراحة عجباني نيك وعايز اتعرف عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بس كدة انا هروح اقف معاها وانت اصبر شوية وانا هندهلك تتعرف عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق راح وقف معاها وسلم عليها وسلم علي اكرم وفضلوا يتكلمو وشوية لقيت وفيق بقي بيلعب معاهم كورة بتاع ربع ساعة كدة وقولت في نفسي احا هو شبط هو معاها ونفضلي انا شوية لقيتة بيكلمها وبعدين شاور علي الطرابيزة اللي قاعد عليها ولقيتهم جايين عليا وبيقولها ده كامل صاحبي الروح بالروح وجاري في نفس البيت ومدت ايدها تسلم وقالي دي بقي مدام سلوى زميلتي في الشغل ومسمينها في الشركة فوفا بنوبوناية الشركة سلمت عليها ورحبت بيها وقولتلها اتفضلي وسحبت الكرسي علشان تقعد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احلي حاجة انها كانت قاعدة قدامي وفخادها وبزازها قدام عيني وسلمت علي اكرم ابنها وبقيت بلاغي الواد ابنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انت اسمك ايه ياحبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي اسمي اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عاشت الأسامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعندك كام سنة بقي يا اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هز كتفة ميعرفش وفي اللحظة دي مامتة ضحكت وقالت قولوا عندي 6 سنين ونص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت وقولتلها **** يخلهولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي تسلم ويخليلك اولادك قولتلها لا انا مش متجوز ضحكت وقالت خلاص عقبال ما نفرح بيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت ووفيق قالها ده ياستي بقي كامل صاحبي ابو الجدعنة وديما معايا في اي حاجة وديما بيسد في اي موقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالت يخليكم لبعض.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تسلمي وعقبال ما تفرحي با اكرم وتشوفيه زي ما انتي حابة تشوفيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلنا نتكلم شوية ووفيق طبعا كان هو اللي بيحاول يفتح مواضيع لانها زميلتة وما بينهم كلام وكدة وانا وهي يدوب لسة عارفين بعض فكان من الصعب ابدء معاها بأي كلام وبعد شوية من الكلام والهزار ابتدينا يعني ناخد علي بعض شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية لقيت ابنها عمال يشد في ايدها وعايز يقوم ينزل البحر وهي تقولوا اصبر يا اكرم حاضر هننزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت للواد وقولتلة عايز تنزل البحر ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلة راسة في الأرض وشاورلي اه بدماغة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سألتة بتعرف تعوم بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامتة ردت عليا اكرم معاه العوامة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها لا اكرم بقي راجل ومش هيحتاج عوامة ... اسمحيلي اخد اكرم وانزل انا بيه البحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا بلاش والن****ي انا اخاف عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تخافي من ايه بس بقي بصي صدقيني مش هتندمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قالها تخافي علي اكرم من كامل ده هيخلهولك يلعب في الألمبياد هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بجد متخفيش وثقي فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب متبعدوش علشان خاطري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا روحت واخد اكرم ابنها ونزلت بيه المية وهي طبعا عنيها وقلبها معانا ومتابعنآ من بعيد .. طبعا من حقها ام وابنها الوحيد مع حد متعرفوش بيعلمة العوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع مرور الوقت ابتدت تحس بطمائنينة لانها شافت ابنها فرحان وبيتعلم العوم وانا مهتم بيه ولانها ام فرحت علي فرح ابنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية ووفيق وسلوى نزلوا معانا المية وبصراحة كان احلي يوم يمر عليا في حياتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لعبنا وهزرنا وضحكنا والفضل كلة يرجع ل اكرم ابنها وكل شوية حد فينا يمسك اكرم بأيدو ويعلمة العوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد مرور وقت كبير واحنا جوا المية ابتديت احس بالجوع فسألت مدام سلوى ووفيق ايه مجعتوش يا جماعة انا حاسس ان عصافير بطني بتزئزء</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انا ميت من الجوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ميرسي ليك انا مش هاكل دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ممكن بقي انتي ملكيش دعوة انا هسأل اكرم واللي يقولوا هو اللي هيمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا عم اكرم انت جعان ولا مش جعان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكرم قالي جعان وبص علي مامتة اللي ضحكت وقالتة كدة يا اكرم تكسف مامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكنا انا ووفيق ووفيق قالها خلاص بقي اكرم حكم واحنا علينا تنفيذ الحكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خلاص بقي امري الي **** هاكل معاكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بصوا بقي انا اعرف هنا محل سمك عجب بيعمل اكل انما ايه ملوش حل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس هستأذنكم هروح اصحي سميرة علشان تيجي تتغدا معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>و سلوى قالت طيب وانا كمان هروح اغير هدوم البحر والبس هدوم الخروج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجنا احنا ال اربعة من المية ووفيق راح غرفتة علشان يصحي سميرة ومدام سلوى راحت غرفتها هي واكرم علشان يغيرو لبسهم وانا كمان روحت غيرت هدومي واستنتهم عند الشط في المكان بتاعنا. سحبت الكرسي وقعدت في انتظارهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش تلت ساعة كانت سلوى واكرم جم وقعدو معايا وانتظرنا سميرة ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا بجد مش عارفة اقولك ايه علي اللي عملتة مع اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ولا تقولي اي حاجة انا عملت ايه يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كل ده ومعملتش حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه لسة اكرم ده بقي مسؤليتي طول ايام الرحلة لغاية ما يبقي سباح ماهر ومحدش يعرف يسابقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: سباح ماهر مرة واحدة طب قول يعرف يعوم يبقي فضل ونعمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا انا متنزلش عن لقب سباح ماهر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تسلم يا كامل ... اسمحلي اقولك يا كامل من غير القاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان فيه مكان قريب من الشط فيه واحد بيبع ايس كريم انا عارفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فسألت سلوى ،،بقولك ايه تاكلي ايس كريم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا لا **** يخليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هيخليني انا عارف وبردو هتاكلوا ايس كريم... تعالي يا اكرم نروح انا وانت نجيب ايس كريم .. اكرم بص علي مامتة اللي قالتلة روح مع عمو كامل بس متسبش ايدو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت اكرم في ايدي وروحت جبت ايس كريم لينا وعملت حساب وفيق وسميرة معايا ورجعت لقيت وفيق وسميرة قاعدين مع مدام سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احلي ايس كريم لأحلي صحبة وصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يا سيدي يا سيدي ايس كريم دانت مذاجك رايق ياكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يا ستي خدي وانتي ساكتة اللي يجي منة احسن منة ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بقي كدة يا وفيق طب انا غلطان اني عملت حسابك ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اسكت بقي يا وفيق بدل ما كامل يرجع الايس كريم كلة ومنطلش منة حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو في زي كامل وبصتلي كدة حسيت انها بتغير عليا او حاسة بحاجة وشكيت ان وفيق ممكن يكون انسحب من لسانة وقالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المهم سميرة اتصاحبت علي سلوى وبقوا زي ما يكونوا عارفين بعض من زمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب مش هنقوم بقي نروح ناكل ولا ايه نظامكم في يومكم ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يلة بينا وقام وسميرة وسلوى قاموا ولقيت اكرم جه ومسك ايدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى بصت لاكرم وقالتلة ايه يا اكرم انت اتصاحبت مع عمو كامل ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههه اه يا ستي بقينا صحاب في مانع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وانا اقدر بردو امانع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: حطت ايدها علي دراع سلوى وقالتلها كامل ده اصلة حبوب سيبيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحنا مطعم السمك وقعدنا علي طرابيزة كبيرة وطلبنا مشويات ومقلي وطبعا السلطات والرز والعيش واكلنا بصراحة كان احلي اكل اكلتة في حياتي المطعم والتقديم والطعم فوق الخيال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والساقع كمان نزلنا وشربنا واتشهيصنا اخر شهيصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين قومت اغسل ايدي ودفعت الحساب ومشينا لقيت وفيق واحنا ماشيين بيقولي ايه رائيك ليا مزاج اشرب شيشة ما تيجي نروح كلنا كافيه ونقعد هناك ونلعب عشرتين دومنة والحساب ياعم المرى دي عليا دي عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلة فكرة حلوة يلة بينا سلوى مكنتش عايزة تيجي معانا يعني من باب المصاريف وكدة بس طبعا ماقلتش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة مسكت فيها وقالتلها احنا جاين هنا علشان ننبسط. نغير جوة ولازم نستمتع بكل ثانية في الرحلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى طبعا وافقت وكمان احساسها انها حد غريب عننا تقريبآ مبقاش موجود وبيقينا بنتعامل مع بعض كأننا شلة تعرف بعضها من. زمان جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلنا الكافيه وطلبنا اتنين شيشة تفاح وسميرة طلبت كوفي ميكس وسلوى هي و اكرم طلبوا سحلب وانا و وفيق طلبنا قهوة زيادة وجبنا الدومنة وبدءنا نلعب ولقيت سميرة وسلوى بيتفرجوا وكمان بيشجوعنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلنا اكتر من ساعتين قاعدين والمشاريب كل شوية تنزلنا لغاية ما خلاص مكنش فيه مكان في معدتنا لاي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلصنا قعدتنا في الكافيه. وقومنا علشان كل واحد بقي يروح غرفتة علشان كنا تعبنا اتمشينا لغاية لغاية ما وصلنا للشليهات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ووفيق دخلوا غرفتهم وسلوى اكرم غرفتهم كانت قريبة من غرفنا وانا دخلت غرفتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت قلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت دش ساخن وروحت فردت ضهري علي السرير ومسكت الموبايل وقعدت شوية علي الفيس شوية ومن التعب عنيا غفلت وروحت في النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت علي الساعة 2 بعد نص الليل علي اشعار رسالة جاية من سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل انت صاحي ولا نمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: كنت نمت بس صحيت دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب خلاص كمل نوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه هو اصلة ده ؟ تصحيني وبعدين تقوليلي كمل نوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: الحق عليا يعني اني مش عايزة افوقك وعايزك تكمل نوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه الحق عليكي وبعدين انا مبصدق اكون معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: معايا ولا مع سلوى ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سلوى مين هي سلوى تيجي جنبك حاجة انتي الكل في الكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه ماانا عارفة انت هتقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه مش مصدقاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش مصدقة طبعا ووفيق قالي انها عجباك وخليتة يتعرف بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تصدقي انك هبلة ومش فاهمة حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش فاهمة ؟ طب فهمني انت بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا قصدت اعمل كدة علشان لما نتقابل زي النهاردة يبقي فيه حد يشغل وفيق وميدورش علينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: علي اساس اني كدة صدقت الكلام العبيط اللي بتقولوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب وانا هكدب ليه عليكي بكرة تعرفي اني بتكلم وبعمل في صالحنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب وحكاية الستات اللي نمت معاهم في شقتك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههههههه هو لحق وفيق يقولك دي كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا عارفة انك في دي كدبت عليه وفاهمة دماغك علي فكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بجد فهمتي انا ليه قولتلة ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه فهمت طبعا انت بتوصل لوفيق فكرة عايزها توصل وتعشش في دماغة قولتلك انا مش هبلة واياك تستهان بذكائي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ودي حاجة محبباني فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي يا كامل هحاول اصدقك واصدق انك بتحبني مش بتحب جسمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علي فكرة انا بحبك وبحب جسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههههه ماشي مانت محدش يقدر عليك في الكلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههههه انا غلبان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت غلبان انت محدش فاهم دماغك غيري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ما دي حاجة كويسة ،، اه نسيت اسألك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اسأل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وفيق لما جالك بعد ما انا روحتلة عمل معاكي واحد مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: واحد ؟ مش فاهمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ::يعني نام معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: نام معايا بس ده بوظني وانت السبب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههههه وانا مالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش انت اللي لعبت في دماغة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا طب متخيلش اني معاكي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت اساسي معانا في خيالة والنهاردة قالي علي حاجة ناوي يعملها معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حاجة ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا مش هقولك هخليها مفاجئة ليك هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بجد قولي ومتبقيش غلسة وفيق هيعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بجد مش هينفع اقولك بس كل اللي اقدر اقولة انك انت اللي لعبت في دماغة واديتة فكرة عنك هو نفسة فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ممممممممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت هتمئمئلي هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي ياىسميرة قلبي وزبي غضبنين عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا هقفل بقي علشان هنام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني انتي تنامي بعد ما شغلتيلي دماغي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: احسن هههههههه تصبح علي خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانتي من اهل الخير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء السادس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السادس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ماخلصنا دردشة فضلت افكر ايه اللي ناوي يعملة وفيق معايا ودماغي فضلت تفكر في كذا سيناريو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>معقول ممكن يطلب مني امارس الجنس مع مراتة ؟ وارجع اقول لا مش معقول ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واخر ما تعبت من التفكير قولت يا خبر النهاردة بكرة هيبقي بفلوس ،، ونمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح دخلت اخدت حمامي واكلت لقمة خفيفة ولبست المايوه بتاعي خرجت روحت عالشط لقيت سلوى وسميرة قاعدين وبيعملوا سندوتشات للفطار ووفيق بيلعب مع اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت عند سميرة و سلوى وقفت قدامهم وعملت نفسي بتمطع وبتواب علشان زبي يكون ظاهر من تحت المايوه قدام سلوى اللي شافتة واتكسفت وبصت في الارض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: صباح الفل سميرة "" صباح الفل سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: صباح الورد كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: صباح الفل نمسيتك كحلي لسة صاحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه انتوا هنا من امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بقالنا اكتر من ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اكرم من الصبح بدري صاحي ومستنيك تنزلة البحر ووجعلي دماغي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بس كدة عيني لاكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق جاي اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: صباح الفل عدول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: صباح الفل وفيق ،، امال فين اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: سايبة بيلعب هناك اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ندهت ل اكرم علشان يجي يفطر. اللي قالها مش جعان. وفضل يجري ويلعب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اعملك سندوتش يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا اكلت من شوية سندوتش جبنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اعمليلي انا انا ميت من الجووع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: معلش يا سلوى ممكن تصبيلي كوباية شاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: من عنيا ؛؛ احلي كوباية شاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تسلميلي واخدت كوباية الشاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شربت نص الكوباية وبصيت علي اكرم علشان اطمن عليه ،،، ملقتهوش ،، مش باين فضلت ادور عليه بعيني شمال ويمين ملوش اي اثر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق اخد بالي من قلقي اللي سألني في ايه يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: فين اكرم ؟ مش باين ومخدتش بالي من مامتة اللي جنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى قامت جري زي المجنونة تدور علي ابنها اكرم وكلنا في اللحظة دي كانا انتشرنا علي الشط ازاي معرفش وكل واحد مننا بيدور في اتجاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما شوفت لمة ناس علي شط عند بداية البحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جريت بسرعة علشان اشوف فيه ايه و سلوى جريت معايا واول ما وصلت سألت في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالوا ان في عيل هناااااك بيغرق وطبعا في ناس نزلت علشان تنقذو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت نازل البحر بسرعة وعومت بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ماوصلت قبل اتنين كانوا رايحين يلحقوه وينقذوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المفاجئة بعد ما مسكت الواد من وسطة اني لقيتة اكرم وكان تقريبا علي وشك انة يفارق الحياه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عومت وانا ماسكة. لغاية ما طلعت بيه علي الشط والناس كلها ملمومة علينا جت بنت عندها حوالي 25 سنة قالتلي بعد اذنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعملتلة الأسعافات. وفاق واول ما فتح عنيه مامتة اخداتة في حضنها وفضلت تعيط معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدنا الواد ومامتة وروحنا علي طرابيزتنا وهدئنها وان اكرم خلاص بقي كويس ومفهوش حاجة والبنت اللي عملتلة الأسعافات قالتلها انها طبيبة وان اكرم اتلحق قبل ما الرئة تتملي بالمياه وده فضل من ***** وبعد منة من الاستاذ اللي انقذة بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى وانا شكرنا الدكتورة وصممنا اننا نعزمها علي حاجة اللي رفضت وقالت ده واجبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت ان وفيق زعلان من نفسة انة ساب الواد يلعب لوحدو. فهونت عليه وقولت له حتي لو كان واقف معانا كان هيسيبنا بردو وهيمشي ... وكمان سلوى قالتلة انة مش عليه اي ذنب والذنب كلة عليه هوا اللي نزل البحر لوحدو من غير ما نكون معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: فضلت تشكرني وتقولي انا مش عارفة اشكرك ازاي انت النهاردة عملت معايا جميل عمري ما هقدر اوفيه طول حياتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: متقوليش كدة. بس اهم حاجة انة ميخفش من البحر بعد اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: قالتلي انا مش هنزلة البحر تاني اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا طبعا غلط اللي بتقوليه ده هو كدة هيفضل طول عمرة متعقد واتفقت معاها انة هينزل البحر معايا ومش هينزل لوحدو مش كدة يا اكرم. .. اكرم هز دماغة انة موافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى كل شوية تحضن ابنها وتبوسة وتقولة يا لهوي كنت هتروح مني يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قالتلها **** يخلهولك ومتنحرميش منة ابدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تسلمولي بجد انا مش عارفة لولكم انا كنت عملت ايه النهاردة ،،، وانت بقي يا وفيق علشان خاطري فكها ومتحملش نفسك ذنب مش ذنبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: الحمد **** انة خرج بالسلامة انا لو كان حصلة مكنتش ساعتها هسامح نفسي ابدآ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خلاص **** سلم وجاب العواقب سليمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يخلهولك ويحفظة يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى تسلمي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه يا بطل مش عايز تنزل البحر معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكرم :: لا مش عايز خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا لا كدة هزعل منك ومش هكلمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خلاص معلش يا كامل سيبة النهاردا وبكرة يبقي ينزل معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص يا اكرم من هنزل البحر دلوقت بس شوية كدة هننزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابتديت احس ان سلوى ابتدت تبادلني النظرات وكل ما احط عيني في عينها تنزل عينيها وتعمل اي حاجة كأنها مش قاصدة تبصلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا عيني مش نازلة من بزازها ولا فخادها حتي سميرة اخدت بالها وكذا مرة تحاول تنبهني انها شايفني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وابتديت احس اني تعبان وجسمي ابتدا يسيب وشكلي كدة اخدت دور برد شديد او عندي ارهاق .. المهم حسيت نفسي دايخ ومش قادر اقف علي رجلي وجيت اقف كنت هقع لولا ان وفيق لحقني وسلوى صرخت يا ساتر وسميرة جريت عليا وسندتني مع وفيق وقعدت علي الكرسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلة بقي يسألني مالك قولتلهم شكلي. اخد دور برد حاسس ان جسمي سايب ودايخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قالي انت تروح الغرفة وتستريح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة و سلوى كمان الحوا عليا اني لازم استريح علي سريري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق سندني و سلوى وسميرة جم معايا الغرفة وبصراحة اول مرة احس انهم زي اهلي بخوفهم عليا ومشاعرهم اتجاهي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت ونمت علي السرير وسميرة طلعتي لبس من الشنط بتاعتي ولبستة وكان فيه ملاية غطوني بيها ووفيق قال انا هروح الصيدلية اجبلك علاج واجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقيت انا وسميرة و سلوى لوحدنا. كان نفسي اقوم انيك ال 2 وكسم العيا اللي انا فيه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة حطت ايديها علي دماغي علشان تشوفني سخن ولا لا .. لقتني دافي شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جابت فوطة صغيرة ومية من الحنفية وقعدت جنبي وكل شوية تحطلي الكمدات علي راسي وبزازها خابطة في وشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واكرم ابن سلوى قاعد جنبي علي السرير و سلوى واقفة قدامي وكسها اللي كان ظاهر كلة من الكلوت قدام عيني .. سلوى اخدت بالها اني مركز علي كسها راحت قالت انا هروح اغير المايوه والبس واجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقالت تعالي يا اكرم علشان تغير هدومك انت كمان ... ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت انا وسميرة بس اللي مسكتني من زبي وقرصتة جامد وقالت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الهي تتشك في زبك وميعرف يقف تاني عمال تبص علي كس الولية ليه !</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت وقولتلها ولم اتشك في زبي هنيكك تاني ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالت يبقي احسن بردو لا تنكني ولا تفكر تنيك حد بعد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بذمتك اهون عليكي ابقي عايش وزبي مش بيقوم ويبقي ذي قلتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بعد الشر علي زبك وفضلت تلعب فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية لقيت وفيق فوق دماغنا وتقريبا شاف ايد مراتة وهي ماسكة زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة شالت ايدها بسرعة من علي زبي وقامت واقفة واخدت المية بتاعة الكمادات ودخلت جري ومن جواها خايفة يكون وفيق شافها وهي بتلعب في زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ملامح وفيق اللي شايفها قدامي انة عادي ومش باين عليه اي ردة فعل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واداني كيس العلاج وفيه حقن عضل المفروض اخدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق سأل سميرة بتعرفي تدي حقن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قال طيب ثواني هنده علي سلوى اسألها بتعرف ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راح علشان يندهلها لقيت سميرة عمالة تلطم علي وشها وبتسألني هو وفيق شافني وانا بلعب في زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها لا ملحقش يشوف ولا كان بان عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا خايفة يكون شافني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ما يشوفك هو عايز كدة اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا عارفة بقي بس بردو مش عايزه يشوفني انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق جه هو و سلوى وقالي ابسط ياعم هتاخد الحقنة بأيد حنينة .. سلوى هي اللي هتديك الحقنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحقنة كل 12 ساعة وهم اربع حقن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق خرج هو وسميرة وانا لفيت بضهري علشان سلوى تديلي الحقنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبصت في الساعة بتاعة موبايلها قالت دلوقت الساعة 2 يعني المفروض الحقنة التانية الساعة 2 بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا خلاص مش مهم بتاعة بالليل علشان هيكون الوقت متأخر عليكي ومش هينفع تجيلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالت لا ازاي ده كورس ولازم يتاخد في وقتة ومينفعش اللخبطة فيه وبعدين غرفنا جنب بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها طب ممكن تسجليلي رقمك عندي علشان ابقي اشوفك صاحية ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اه طبعا رقمي اهو ومسكت تليفوني وسجلت رقمها عليه وانا رنيت عليها وقولتلها ابقي سجلي رقمي عندك .. قالتلي حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق وسميرة دخلوا تاني وفضلوا قاعدين معايا لغاية بالليل ولغاية ما اطمنوا اني بقيت كويس جدا وتقريبا مبقاش فيا حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق وسميرة مشيوا و سلوى خدت اكرم ابنها وقالتلي هروح انيم اكرم وهبقي ارن اطمن عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها انا مش عارف اشكرك ازاي علي وقفتك معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وقفة ايه بس انت نسيت انت عملت ايه الصبح وانقذت اكرم من ايه ،، انا لو فضلت طول عمري اخدمك مش هكفي جميلك ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: متقوليش كدة انتي واكرم غاليين عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتكسفت وبصت في الارض وقالت طب همشي انا ولو احتجت اي حاجة رن عليا بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلهم مشيوا وبقيت لوحدي في الغرفة وبصراحة كنت خلاص حسيت انة كان ارهاق وراح لحالة بس انا فضلت متلكك ونايم علي السرير علشان سلوى تيجي تديني الحقنة بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت موبايلي وقعدت علي الفيس ونزلت كام صور ليا وعملت بحث علي حساب سلوى برقم تليفونها ولحسن حظي لقيتة وبعتلها طلب صداقة وبعد شوية هي قبلتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وابتديت ادردش معاها ومع الوقت والدردشة شلت حاجز من الحواجز اللي بينا وقولتلها اني بصراحة من ساعة ما شوفتها وانا معجب بيها واعترفت ليها اني انا اللي خليت وفيق يعرفنا ببعض وان القدر تدخل للتقريب بيننا ونتشد لبعض اكتر في الاول هي كانت طبعا محرجة تتكلم ولكن مع جراءتي وطريقتي بدءت تعترف انها هي كمان مشدودة ليا وحاسة انها مرتاحة ليا وبتشعر بنجلاءة وهي معايا. واكتر حاجة خلتها تميل ليا معاملتي ل اكرم ابنها وانها حاسة اني حنين عليه وده مخليها تحس بأمان في وجودي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلنا نتكلم مع بعض اكتر من ساعتين لدرجة اني كسرت معاها اهم حاجز واقواهم حاجز الخجل وبقيت بتكلم معاها بدون خجل واتغزلت في جسمها بشتا انواع الغزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولأنها مطلقة بقالها سنة كلامي معاها اثار انوثتها وفجر مشاعرها الجنسية وبعد محادثة طويلة بينا كانت نتيجتها كسر كل القيود اللي بينا ومش فاضل غير انها تبقي معايا لوحدنا واكمل اللي بدءتة واتمتع بجسمها وتتمتع بزبي وقفلنا مع بعض وفضلت اتخيل السيناريو اللي هيحصل لما تيجي علشان تديني الحقنة وايه اللي هعملة علشان تبقي بين احضاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فجاءة جالي اشعار من الفيس بوك بطلب صداقة من سيدة اسمها اميرة مملكة العشاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصراحة الاسم شدني جدا وقبلت الطلب بدون تردد ودخلت اتصفح صفحتها لقيت الصفحة لسة جديدة يدوب اتعملت من ساعة محطتش في دماغي وخرجت من الصفحة بتاعتها وبقيت بقلب في الفيس وبشوف اللي نازل جديد ؛؛؛ جالي اشعار محادثة جديدة من اميرة مملكة العشاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة م العشاق :: هاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة :: ازيك يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الحمد لل*** حضرتك تعرفيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة م العشاق :: اها اعرفك جدا ومعجبة بيك جدا جدا جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياصلاة العيد ... تعرفيني وكمان معجبة بيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة :: اه مش انت كامل اللي شغال في .... وساكن في ......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ممكن اعرف انتي مين بالظبط علشان اعرف اتكلم معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة :: مش دلوقت هتعرفني بعدين لما اشوف بس هتعرف تدلعني ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههه انا ادلع عشرة مش واحدة بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة :: يعني انت جامد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه جامد وشديد وبفوت في الحديد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة :: يعني هتعرف تخليني اعض في الملاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا في اللحظة دي جه في دماغي كلام سميرة عن وفيق واللي عايز يعملة معايا وتأكدت ان اللي بيكلمني ده وفيق وجنب منة سميرة. عايز يهيجها قولت في عقل بالي جيت علي حجري انت ومراتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورديت عليها :: انا هخليكي تعضي في الأرض من الوجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: ليه انت زبك تخين ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه تخين اوي وهيملاكي تحبي تشوفيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم :: ياريت يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بس بشرط تصوري كسك وبزازك وانتي ماسكة ورقة عليها اسمي واسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: طب ممكن تخلي الصور دي بعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا انتي اللي حكمتي لو مبعتيش صور كسك وبزازك متكلمنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد نص ساعة وتقريبا علي ما وفيق اقنع سميرة تصور كسها وبزازها ليا جالي الرد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: بعتتلي اول صورة وماسكة ورقة عليها اسمها جنب كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعتتلي صورة تانية بصدرها ومكتوب علي بزازها اسمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا اتأكدت من الصور الأولي انها فعلا سميرة لانها كانا بابسة دبلة وخاتم نسيت تقلعهم وفيق وهو بيصورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه ده انتي متجوزة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: انت عرفت منين ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لان الصور اللي بعتهالي باين اوي ان حد مصورك مش مصورة نفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: وده هيفرق معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه طبعا لاني كدة هعرف ان جوزك بيحب يشوف حد وهو بينيك مراتة وانا كمان مش هنيكك غير وجوزك جنبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: اه انا فعلا متجوزة وجوزي جنبي وراحت بعتالي صورة من غير وشهم وهم ناكرم جنب بعض وبردو تأكدت انها سميرة فعلا مش شك وجوزها وفيق من المايوه اللي كان لسة لابسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اقولك علي حاجة. انا خلاص مش محتاج اعرف انتي مين لاني كدة عرفت اميرة مم العشاق :: عرفت منين ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هبقي اقولك بكرا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: هتقولي بكرا ازاي مش فاهمة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:: هبقي ابعتلك رسالة واقولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وروحت بعت صورة زبي ليها وقولتلها اي رائيك في زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: اوووووو زبك جامد اوي يخرب عقلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني زبي ولا زب جوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اميرة مم العشاق :: لا زبك انت طبعا. اتخن واكبر وشكلة احلي نفسي احطة في كسي وجوزي بيتفرج عليا وانت بتنكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب قوليلوا كامل موافق ينيك مراتك يا وفيق .... مش انتي سميرة بردو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ودي كانت اخر كلمات بينا علي الدردشة وكأني رميت علي وفيق قنبلة ومقدرش يرد ولا يتكلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت انا ابعت كلام يهيجهم ووفيق وسميرة يشوفوا الرسايل بس وفيق مش قادر يرد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفي اخر مرة بعتلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بص يا وفيق انا عرفتك من صور المايوه بتاعك اللي نسيت تغيرو وانت بتتصور وكمان من الخاتم والدبلة اللي في ايد سميرة وبص انت اعز اصحابي وفاهم انك بتتمتع بكدة ونفسك تشوف مراتك بتتناك مني وانا مقدر رغبتك دي وكمان سركم هو سري وصدقني متخفش مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بص ابعتلي كلمة واحدة بس بعد ما اخلص كلامي واكتبلي موافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لو مكتبتهاش بص انا مش هخليك تشوفني تاني وهمشي حالا وكمان ولت كأني عرفت حاجة ولو كتبتها. هكون بردو تالتكم ونبقي عيلة واحدة وانيك سميرة معاك وهتبقي مراتي ومراتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد نص ساعة لقيتة باعتلي رسالة علي الفيس وعلي الواتس مضمونها موافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عرفت اني كدة خلاص هنيك سميرة قدام جوزها واني بقيت انا راجلها الاول ووفيق هيبقي مجرد دلدول ليها وعليه تنفيذ اومرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة داخلة علي اتنين بعد نص الليل و فاء زمانها جاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اخدت دش دافي وخرجت لبست شورت ومردتش البس تحتة بوكسر علشان زبي يقف براحتة من تحت الشورت لما احضن سلوى وحطيت برفان رومانس و سكسي وانتظرت انها تيجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة بقت اتنين الا خمسة .. تليفوني رن بصيت لقيت سلوى ال بترن فتحت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: الو ايوة يا كامل عامل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تمام يا قمر وفي انتظارك علي نار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب انا جاية ممكن تفتح الباب علشان ادخل علي طول قبل ما حد يتخد بالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حاضر هفتحة حالا بس متقفليش الفون لغاية ما تيجي علشان اكون معاكي عالخط لغاية ما تيجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حاضر اي خرجت من الغرفة اهو وجية عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي الباب مفتوح. تعالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش ثواني وكانت سلوى جوا الغرفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت لابسة روب وتحت منة جلبية صيفي خفيفة جدا كانت باينة من الروب لانة مفتوح من النص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا كنت واقف ورا الباب اول ما دخلت روحت قافل الباب وذنقتها عليه وهي بتحاول تبعد عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا يا كامل بلاش ارجوك بلاش علشان خاطري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بلاش ايه انا من يوم ما شوفتك وانا هموت عليكي وماسك نفسي بالعافية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي بتقاوم وبتحاول تفلت من ايدي وانا ذنقها وضاغط عليها علي الباب ومش عارفة تفلت مني وشفايفي بتبوس كل حتة في رقبتها وزبي واقف ومنتصب وعارف مكانة كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب اصبر لما تاخد الحقنة علشان خاطري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حقنة ايه بس انا مش تعبان مرض انا تعبان بيكي مش هرتاح غير في حضنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايدي نزلت علي كسها المنفووووخ وصباعي دخل من فتحة الروب علي الجلبية الخفيفة علي نص كسها وبقيت بدعكة وشفايفي بتمص في شفايفها بدءت تسيح واعصابها تنهار وجسمها يتجاوب مع حركة ايدي ويبقي تحت طوعي وتصرفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صوابع ايدي بتعزف الحان موسيقية علي اوتار كسها وهي بقت بتتحرك بوسطها وكسها مع حركات ايدي وتضغط بجسمها علي جسمي شوية واخدتها من ايدها ولفتها وخليت وشها ناحية الباب وضهرها ليا وقلعتها الروب والجلبية ومبقتش لابسة غير الكلوت والسنتيان لذقت فيها من ورا ورشقت زبي بعد ما قلعت الشورت بين طيزها وبقيت ببوس ضهرها وايدي حضناها وبتفعص في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي كانت حلماتها واقفين ومنتصبين وبصوابعي بقرصهم قرص خفيف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه يا كامل اااه ياعمري انت اااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت اضغط زبي بين طيزها وايدي تقفش وتفعص في بزازها الجامدة وبعد كدة خلتها تلف ووشها ليا واخدت لسانها بين شفايفي امصة وابلع رقيها اللي كان بيثرني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين نزلت علي ركبي ابوس بطنها والحس سورتها اللي كانت بارزة برة بطنها بروز خفيف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايدها بتلعب في شعري وتدخل صوابعها بين خصلاتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قلعتها الكلوت وفضلت ابوس كسها واشم ريحتة ورفعت رجلها علي كتفي وفتحت كسها بلساني وصوابعي وفضلت الحسة وادوق مية شهوتها اللي بقت تنزل سخنة علي لساني وايدها تضغط علي دماغي علشان الحس كسها اكتر واهاتها بقت تخرج من صدرها كابركان نار ما صدق ينفجر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااااه ياعمري انت يا عاااااادل. اااااااااه من زماااااان وانا نفسي في كدة الحسة يا كامل الحسة اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت زنبورها بين شفايفي وبقيت بمصة واضغط عليه بشفايفي وهي تتأوه وتدعك كسها فيا جاااامد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدتها وروحت علي السرير ونيمتها علي ضهرها علي طرف السرير ورفعت رجليها للأخر وانا قعدت علي ركبي قدام السرير وطلعت لساني وحطيتة علي خرم طيزها وبقيت بطلع بيه لغاية نص كسها وانزل تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اووووف اوووف. حلووووو اووووي اوووووف ياعاااااادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت علي السرير ودخلت بوسطي بين وراكها ورفعت رجليها علي كتفي ومسكت زبي بأيدي وحطيتة بين شفايف كسها ومشيتة لفوق وتحت كام مرة وبعد كدة حطيت الراس علي اول فتحة كسها وبقيت بضغط بكل حنية بزبي ووسطي علشان زبي يقتحم جدران كسها الساخن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدء زبي في الأنزلاق والدخول ببطئ لغاية ما كلة بقي جواااااها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اح اوف ااااه اححححح جمييييل جمييييل اوي يا كامل زبك حلووو وحنين اوووي علي كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بنيكها بمزاج عالي اوي وزبي بيحك في جدران كسها مع كل دخول وخروووووج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقيت بدخل زبي كلة واقف وبعدين اخرجة كلة من كسها وارجع احط الراس جوة فتحة كسها الغرقان بعسلها وصوت الزفلطة ودخول لحم زبي جوة لحم كسها بيخليها تتلوي تحت مني من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت من فوقها ونمت وراها ورفعت رجليها ولفت علي وسطي وهي مسكت زبي بأيديها وحطتة علي خرم كسها ولفت ايدها علي وسطي وطلبت اني ابدء في الضغط علشان يدخل جواها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت في ادخال زبي وهي واهاتها وانفسها ملئو صدري نار وشهوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سرعت من نيكي فيها وبقيت بنيك في كسها وبزازها عمالة تهتز والسرير كان قرب يقع من كتر النيك لغاية ما خلاص قربت اجيبهم سحبت زبي بسرعة ونيمتها علي بطنها وحطيت زبي بين طيزها وفضلت ادعك زبي في هرم طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااه اااااااه ياااااعااااادل ادعك جامد في خرم طيززززي خليني احس بلنك وهو بينزل يغرق خرمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلامها خلي الدم يجري في عرووق زبي والحليب خرج منة زي ما يكون مدفع وضرب. وغرقها وغرق الملاية وبعدين نمت فوق منها وزبي بين طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وقومت من فوقها ونمت جنبها وهي جت نايمة علي صدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقالتلي كامل انت حد جميل اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانتي جامد اخر حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بس انت بجد انسان جميل في كل حاجة معاملتك ورقتك وكمان بتعرف تتعامل مع جسد الأنثي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني قدرت امتعك بجد يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يالهوووي انت خلتني طايرة في السما ولمست السحاب بأيدي انت خلقت دنيا اول مرة اعيشها واتمتع بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني مكنتيش بتحسي بالمتعة دي مع طليقك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طليقي ؟ طليقي كان هو وضع واحد اللي بيعملة ولما كنت بطلب منة يلحسلي كان يقولي بلاش قرف لكن انت مسبتش حتة في جسمي من غير ما تمتعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياخرابي يا سلوى دانتي كل حتة في جسمك مش تتباس ولا تتلحس بس دانتي تتاكلي اكل. في حد يبقي معاه الملبن ده ويقول بلاش قرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وانت موز وعسول واستاذ وانا بمووووت فيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت نزلت علي زبي بشفايفها اللي كان نايم فضلت تمص راسة وتشفطها وترضعة وايدها تلعب في بيضاني لغاية ما زبي وقف تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت بلسانها تلعب في بيضاني وتحت منهم وطلعت تاني بلسانها علي زبي لغاية الراس ومسكت زبي بأيدها وحطتة كلة جوة بوقها وفضلت تمص وتدخلة وتخرجة من بوقها لغاية بقي حديدة مش زب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت وراحت قعدت عليه وفضلت تقوم وتقعد علي زبي واهاتها رجعت ترج الاوضة وبعدين قامت ومسكت زبي وحطتة علي خرم طيزها وقالتلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا عمري ما اتنكت في طيزي ونفسي اجربة معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها طب استني علشان زبي كدة هيوجعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جبت فزلين كنت جايبة معايا احتياطي علشان لما انيك سميرة في طيزها احط منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي ايه ده .. قولتلها فزلين كنت جايبة معايا احط منة علي ايدي لو حسيت بخشونة في كوع ايدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحطيت منة علي خرم طيزها وعلي زبي ونمت علي ضهري ومسكت زبي بأيدي وهي بدءت تقعد عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي علي خرم طيزها وهي بتضغط براحة علي الراس بطيزها شوية شوية بدءت راس زبي تدخل في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااي. زبك تخين اووووي اااااي ااااي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي خلاص بقي تلات تربعة جوا طيزها ومش فاضل غير جزء بسيط منة فضلت تنزل بطيزها علي زبي لغاية ما طيزها بلعتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلة جواها مسكتها من طيزها وقولتلها براحة بقي وبشويش ترفعي طيزك وتنزليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت ترفع طيزها براحة وتنزلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااه. ايوة كدة بقي حلووو وبقي فيه زفلطة جامدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت شوية شوية تقعد وتنزل لغاية ما طيزها استجابت لحجم زبي واخدت عليه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سرعت من رفع ونزول طيزها علي زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكتر واكتر. لغاية ما خلاص هجبهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي جبهم جوة طيزي مطلعوش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااه. خلاص هيجوا ااااااااه. زبي انفجر تاني بلبني الساخن بس جووووا طيزها وقعدت علي زبي ونامت علي صدري وبأيدي حاضنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء الثامن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثامن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شوية قامت من علي زبي اللي كان نام وخرج من طيزها وباستي وقالتلي انا هروح بقي الغرفة بتاعتي قبل ما اكرم يصح وميلقنيش ويتخض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست هدومها ومشيت وانا روحت في سابع نومة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح علي رسالة من سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صباحية مباركة يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: في ايه مالك عالصبح كسك واكلك ليه هههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: شوف مين اللي كسها كان واكلها بالليل وصوتكم كان جايب اخر الدنيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: صوت ايه ومين مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل انت هتصيع عليا وحيات امك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امبارح بعد ما اكتشفت ان وفيق هو اللي كان بيكلمك من الفيس .. مين اللي بعد الساعة 2 بالليل كان معاك ؟ مش سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش فاهم بتتكلمي علي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بقولك ايه لو هتصيع عليا يبقي انسي اللي اتفقتوا عليه انت ووفيق ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صوت سميرة وهي بتتمنيك علي زبك كان جاي لغاية عندنا ... انت ناسي ان غرفتك لاذقة في غرفتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا نهار اسود هو صوتنا كان عالي اوي كدة هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه كان عالي .. دانتوا زي ما تكونوا كنتوا نايمين معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: المهم سيبك من سلوى وخلينا في موضوعنا .. ايه رائيك فيا ؟ شوفتي كشفت لعبتكم اللي لعبتوها عليا امبارح ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت اه منك انت ! انت امبارح خليت وفيق كان هيعملها علي روحة وخاف تفضحة وانا بصراحة كنت فرحانة فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: فرحانة في جوزك هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو ده راجل ؟ اللي يستمتع ان مراتة تتناك من صاحبة قدامة وكمان يبقي كيفة ومذاجة كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اللي يشوفك يفتكرك انتي رافضة ومش قابلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بص يا كامل انا مش هكدب عليك اني من جوايا نفسي اتناك من طوب الأرض واخلي كسي تحت امر اي زب عايز ينيك بس في حاجات اتربينا عليها انها غلط ومتنفعش تتعمل ولا حتي تفكر فيها والست مهما كانت عايزة تجرب او تتناك من اكتر من شخص وتدوق زب ده وزب ده بس يبقي صعب عليها انها تشوف ان جوزها اللي المفروض اكتر حد يغير عليها هو اللي عايزها تتناك من غيرو انت فهمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه فاهمك طبعا ،، بس انتي ما صدقتي بردو انها جاية منة هوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش هو اللي عايزني ابقي شرموطة خلاص بقي وحيات امة لأعمل معاك كل حاجة نفسي فيها قدام الخول جوزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:: المهم متعمليش اي حركات قدام سلوى .. مش عايزها تاخد بالها من حاجة ماشي؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ليه بقي انا دلوقت بقيت بتاعتك زي ما بتاعة وفيق وعايزة اتدلع واتمتع بكل لحظة معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مش هينفع طبعا برة وقدام الناس انتي مرات وفيق. وبينا كسم وفيق هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه انت بتشتم جوزي وسبعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سبعك اه مش كدة ؟ بلا خيبة ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: المهم وفيق خرج. وقالي اظبط معاك لانة محرج يكلمك لانك كشفتة امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: متخفيش انا النهاردة هشيل الأحراج ده وهخليه يطمني من ناحيتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب تمام .. عايزاك تموتني النهاردة من النيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: دانا النهاردة هفشخك وهخليكي تعيطي من الوجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا عارفة انك استاذ وهتكيفني. يا حبيبي وحبيب كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا هقفل بقي علشان اروح للخول بتاعي علشان اطمنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي بقيتي سافلة كدة لية ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: منة يا كامل منة هو انا كنت كدة ؟ فضل كل شوية يقولي نفسي تبقي شرموطة لغاية ماخلاني سافلة ولساني سابقني ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي يا سافلة روحي وانا جاي وراكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اوع تفطر لوحدك انا عاملة فطار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص روحي وانا جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت معايا... قومت دخلت الحمام اخدت دش وخرجت لبست مايوه البحر بتاعي وقعدت علي السرير مسكت تليفوني واتصلت ب سلوى التليفون فضل يرن محدش رد. عاودت الأتصال تاني بردو محدش رد عرفت انها خرجت وراحت عند سميرة ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت وخرجت انا كمان وروحت ليهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت عندهم لقيتهم كلهم قاعدين بيفطرو روحت ساحب كرسي وقعدت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: صباح الخير علي اندل شلة عرفتها في حياتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ههههههه ليه بقي يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا عارفة ليه ههههه علشان بنفطر من غيرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق باصص في الأروض وزي ما يكون خايف مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه ياعم هو انا كنت نايم في حضنك ما تصبح ياعم ... يرضيكي كدة يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: صباح الفل ياعم خلاص اهدي انت هتسخن سميرة عليا هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايوة كدة لازم تشفوا العين الحمرا يعني هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: دانت جاي مزاجك رايق علي الأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت ليها كدة وغمزت وقولتلها العلاج بتاع امبارح كان له مفعول السحر وضحكت وخبط ايدي علي كتف وفيق وقولت له البركة في وفيق هو اللي جابة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى وسميرة وانا ووفيق ضحكنا وهم كلهم كانوا فاهمين قصدي علي الليلة اللي قضتها مع سلوى امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومسكت اكرم من كتفة وقولتلة ايه يا بطل مفيش صباح الخير يا عمو كامل ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكرم :: صباح الخير يا عمو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: شاطر يا اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انت عامل ايه صح مش احسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه تمام يا وفيق والبركة فيك تسلملي يا صاحبي وخبطت ايدي علي رجلة تعبير عن امتناني له .. كنت قاصد اني اتكلم معاه برفق ولين علشان يعرف ان نظرتي له متغيرتش ويطمن ليا علشان لما انيك مراتة انكها بطيب خاطر منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت علي سلوى اللي كانت عنيها مركزة معايا وقولتلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا جميل مالك سرحانة في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى لا خالص مش سرحانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا طيب انا بعد ما افطر هاخد البطل الصغير ده وحطيت ايدي علي كتف اكرم وهننزل البحر علشان يكمل درس العوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: زي ما تحب يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فطرنا وشربنا الشاي وبعدين وفيق قال لسميرة ما تيجي ننزل البحر احنا كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى قالت يعني انا اللي هقعد هنا لوحدي وانا كمان نازلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلنا كلنا البحر وانا توليت مهمة تعليم اكرم اللي كان خايف بسبب اللي حصل معاه امبارح وشوية شوية الخوف من المية اتشال من جواه وبقي بيتعلم بسهولة. وخليتة كذة مرة يعوم حتة صغيرة لوحدو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسلوى قدامي بتشجع اكرم وسميرة واكرم بيعوموا حوالينا وكل شوية يحدفونا بالمية ونحدفهم احنا كمان بالمية وهزار وضحك والحياه زبادي في الخلاط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما تعبنا من المية والعوم قولتلهم انا هخرج بقي اقعد شوية تعالي يا وفيق عايزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قالي ماشي وخرج معايا وروحنا علي الطرابيزة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلة تشرب شاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اشرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت الترموس وصابيت كوبايتين شاي لينا وقولتلة انا زعلان ان الرحلة خلاص علي وشك الأنتهاء وهنرجع تاني لقرف الشغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انا كنت لسة بكلم سميرة امبارح في الموضوع ده وعايز اقعد يومين تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب مفيش مشكلة يعني هتقابلك في الشغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا هيبقي خصم يومين علي يومين الأجازة يعني خصم اربع ايام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب تمام وانا كمان هفضل معاكم ايه رائيك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ياريت لو مفيش مشكلة معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا خالص هعمل مكاملة فون لزميلي هناك وهو هيظبط الدنيا ليا متقلقش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بص يا وفيق انا عايز اتكلم معاك في حاجة يا صاحبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: حاجة ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت وشة احمر وخايف من الكلام اللي هقولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انت صاحبي وغالي عندي وتقريبا صاحبي الوحيد وغير انك جاري ورفيق عمري وعمري ما بصيت ليك بصة مش تمام ولا عمري هتغير من ناحيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا هتكلم معاك بصراحة. انا عارف ان اللي حصل امبارح منك ومقدرة كمان. وعارف انت بتحس بأيه لم تشوف سميرة مراتك او تتخيلها في حضن حد تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: كامل اااانا انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعم متقولش حاجة انا عارف انت عايز تقول ايه .. بص يا وفيق اعتبرني انا الشخص التاني بتاع شخصيتك يعني احنا ال اتنين وفيق وصدقني مفيش حاجة هتحصل بينا احنا التلاتة هتطلع برانا .. مش عايزك تقلق او تخاف مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا طب انا دلوقت هموت وانيك سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: شوف امتي انت عايز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: النهاردة بالليل هاجيلكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب عايزين نظبط عشوة حلوة وحشيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انا جايب معايا حشيش جامد والعشوة امرها سهل هظبطها بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تمام يا صاحبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انت نكت سلوى امبارح ومقولتش يعني انك ناوي تنكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحكاية جت مفاجئة ومن غير ترتيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يا بختك ياكامل انا من زمان كان نفسي انكها بس حاولت معاها بس معرفتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ومش هتعرف يا صاحبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ليه بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علشان دي نظام حب وكدة مش شقط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يعني مفيش امل هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: متفكرش حتي يا صاحبي دي بقت تخصني دلوقت ... وبعدين احا دانت معاك حتة مرة صاروخ دي كفاية طيزها وبزازها الملبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انت عملت مع سميرة حاجة يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا طبعا معملتش مكنش ينفع اعمل معاها حاجة من غير رضاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: امال انا لما دخلت عليكم وانت عيان ولمحت ايدها علي وشاور بعينة علي زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا كنت في ايه ولا ايه وبعدين انا مأخدتش بالي وهي كمان ممكن تكون مش قاصدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ياعم انت خايف تقولي ما خلاص مبقاش ينفع ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصراحة انا هموت واحط زبي في كس مراتك هخليها تعشق زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لما نشوف ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بس اهم حاجة انا اللي هنيكها الأول اتفقنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اتفقنا خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولقيت سميرة و سلوى واكرم جايين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اقفل بقي الجماعة جايين ومش عايز سلوى تاخد بالها من حاجة ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي يابن المحظوظة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه مانت كمان محظوظ متجوز فرسة جامدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة جت قعدت جنبي علي يميني و سلوى علي شمالي ووفيق قدامنا واكرم جنب وفيق وكانوا مايتين من التعب والأرهاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مالت بضهرها علي الكرسي لورا وكسها بقي قابب بين وراكها وحاجة تخلي اللعاب يسيل غمزت ل وفيق بعيني وشاورت علي كس مراتة وروحت من غير ما سلوى تاخد بالها سحبت ايدي وحطتها علي كس سميرة وصباعي بيلعب في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق شايفني وانا بلعب في كس مراتة وسميرة حاطة ايها تداراي ايدي علشان محدش ياخد بالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا قصدت اعمل كدة قدام وفيق علشان اكسر عينة قبل ما اروح عندة بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق كمان شافني وانا بلعب في كس مراتة هاج وسخن وحسيت انة يتمني اني اخدها دلوقت وانيكها قدامة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى لمحت سميرة ميلة لورا وعنيها مغمضة وبتعض علي شفايفها افتكرتها تعبانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مالك يا حبيبتي انتي تعبانة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا شلت ايدي بسرعة قبل ما سلوى تاخد بالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة اتعدلت وقالت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يعني شوية البحر هدني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: افتكرت في حاجة وجعاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء التاسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء التاسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب كويس الأرهاق شوية مع الراحة يختفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بقولكم عايزين نبقي نظبط كل اسبوع خروجة حلوة بعد كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياريت اهو منها يبقي تغير جوا ومنها الصحبة الحلوة تجمعنا كل اسبوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: خلاص احنا كل خميس نحدد هنروح فين ونبقي علي تليفونات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وانا كمان موافقة اهو تغير جوا بعد اسبوع شغل وقرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طيب يا جماعة انا هروح البس هدومي علشان هتمشي برا شوية واجيب شوية حاجات خاصة تلزمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يعني رايح تتمشي ولا تشتري حاجات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا رايح اجيب حاجات ومنها اتمشي شوية... تحبي تيجي معايا ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ووفيق بصوا ليعض وانا مهتمتش لنظراتهم ول تلميحات عنيهم لي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ياريت انا كمان عايزة اتمشي شوية برا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس المشكلة في اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مفيش مشكلة ولا حاجة ناخدة معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ممكن تسيبي اكرم معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وليه ميجيش معانا ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يعني مش هيضايقك خروجنا معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه بتقولي كدة ؟ مش هيضيقني طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خلاص انا كمان هروح البس والبس اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماشي :: ولما تخلصي رني عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اوك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا في الاساس مكنتش رايح اتمشي ولا حاجة كنت هروح الصيدلية اجيب اي حاجة تخليني انيك ساعة يعني اي مرهم جنسي ومنشط زي الفياجرا وكدة علشان يبقي انتصاب صلب وتأخير والسهرة تبقي للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت غرفتي وغيرت هدومي وخرجت ورنيت علي سلوى اللي قالتلي انها بعد عشر دقايق هتقابلني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد تلت ساعة بالظبط لقيت سلوى جاية ولابسة طقم ابن متناكة فاجر اول مرة اشوفة وحطت ايدها في ايدي ( انجشة ) ومشينا زي اي اتنين عشاق واكرم في ايدي الناحية التانية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>:: تعرف اللي يشوفنا كدة يفتكرنا متجوزين ومعانا ابننا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه طب ما احنا كدة يعتبر متجوزبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ::: هههههه انا بتكلم بجد .. انت كل حاجة عندك تهريج كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانا بتكلم بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت بقي رايح تشتري ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هجيب شوية حاجات خاصة ليا من الصيدلية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خاصة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اها مراهم وكدة يعني هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ليه بعد الشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي فهمتي غلط علي فكرة انا مش تعبان ولا مراهم جلدية وكدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: امال مراهم لأيه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصي مش مهم تعرفي المهم تحسي هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: احس ؟ ليه هو انت هتجيبة ليا ولا ليك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصي ده مش مرهم بالمعني ده چيل هجيبة احطة وروحت في ودنها بوشوشة علشان اكرم ما يسمعش قايل علشان احطة في زبي علشان التأخير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى بصت في الأرض وضحكت ضحكة عالية جدا وقالت هو انت ليك في الكلام ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا طبعا بس الوقت اللي قعدتة معاكي امبارح مكفنيش ولا لحقت اعمل كل حاجة معاكي نفسي فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كل الوقت ده يا مفتري وملحقتش ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امال انت عايز تفضل قد ايه ؟ حرام عليك اذا انت وانت طبيعي موتني امبارح امال با چيل هتعمل فيا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هعمل كل خير هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا يا كامل بجد انا مش هستحمل اكتر من كدة بلاش مراهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصي انا حابب اجربة مش هنخسر حاجة ولو تعبتي يبقي محطش منة تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلنا للصيدلية و سلوى قالتلي ادخل انت انا هتحرج ادخل معاك وانت بتشتري الحاجات دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها ماشي استنيني هنا انتي واكرم وانا مش هطول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اشتريت شريط فياجرا ونوعين چيل للتأخير وعلبة نقط جنسية للستات وقولت ده مش هخليها تشوفة ولا تشوف الفياجرا وشلتهم في جيبي قبل ما اخرج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت وانجشتها تاني ومشينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها تحبي تتغدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي هتغدينا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها اللي نفسك فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اي حاجة اللي هتاكلة هناكل منة يا عمري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص في محل قريب منة هنا بتاع مشويات ندخل ناكل فيه اي رائيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي يا عمري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلنا المطعم وقعدنا وطلبنا طلبين كبار ونص طلب لاكرم علشان يعرف يخلصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكلنا ونزل لنا الساقع وروقنا علي نفسنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين دخلنا كافيه هادئ طلبت انا شاي. وهي طلبت كاكاو واكرم جبتلة عناب ساقع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعدت تسألني عن حياتي وظروف شغلي وتعرف عني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدين انا كمان سألتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة انا من يوم ما عرفتك وانا معجب بيكي جدا ومن اول لحظة شوفتك فيها وانا قررت اني اقرب منك والحمد لل** نجحت في كدة وادي النتيجة انتي معايا وبتبادليني نفس الأحساس والشعور ومفكرتش اني اسألك عن حياتك الماضية ولا عن جوزك ولا اطلقتي ازاي وميفرقش معايا علي فكروة لأن الماضي بتاعك مليش حق فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس معرفش ليه كل ما بقرب منك بيذيد جوايا فضول اني حابب اعرف عنك كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطبعا مش هجبرك انك تحكيلي ولا هفرض عليكي بس لو حابة تحكيلي عنك وعن حياتك قبل ما تعرفيني. هكون سعيد جدا .. وصدقيني مهما كانت حياتك قبلي او مشاعرك نحو طليقك مش هزعل ولا هضايق لان كل شخص بيبقي له مشاعرة وظروفة اللي مبيبقاش متحكم فيها وخرجة عن ارداتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا طبعا هحكيلك وعلي فكرة انا اللي كنت هحكيلك حتي لو مكنتش طلبت مني علي الأقل تعرفني اكتر ودلوقت انا شايفة انة من ابسط حقوقك عليا انك تعرف علي الأقل اساسيات حياتي وانا كنت عايشة ازاي مع جوزي اللي عشت معاه اكتر من خمس سنين في عذاب تعب نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياه معقول حد يبقي معاه القمر ده ويتعب نفسيتة ده المفروض يخليكي ملكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هههههههه مش اوي كدة يا كامل .. انت بس علشان عيونك حلوة شايفني كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: واللي يشوفك غير كدة يبقي راجل اعمي مبيشوفش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يخليك ليا ومنحرمش منك ولا من لسانك اللي بينزل عسل ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا كنت بعيش مع والدي وولدتي وليا اتنين اخوات بنات اصغر مني وكانت حالاتنا المادية متيسرة او اعلي شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكنت في الفترة اللي اتعرفت فيها علي محمود طليقي كنت مشتركة في جيم وكنت كل يوم تقريبا بروح الجيم علشان كنت حاسة ان جسمي مليان شوية وعايزة اخس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لاني ذي زي اي بنت بحلم بجسم رشيق متناسق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني انتي عايزة تفهميني ان الجسم الصاروخ ده كان تخين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ههههههه لا خالص بالعكس انا كنت ارفع من كدة بس انا في الوقت ده كان عندي هسهس في دماغي اني تخينة وكنت خايفة اتخن اكتر وكدة .. جنان بنات ساعتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اها وبعدين ،، كملي سامعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وهناك بقي شوفت محمود واعجبت بيه وبجسمة وشكلة اللي كان شبه بتوع السينما وجسمة الرياضي وقولت هو ده فارس احلامي اللي هياخدني علي حصانة الابيض في ابيض ورسمت احلامي الورديه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: واتعرفتوا واتخطبتوا مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اها اتعرفنا. و تمت الخطوبة بسرعة وبعدها ب ست شهور اتجوزنا .. ومرت السنة الاولي من جوازنا من غير اي مشاكل بينا نهائي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وبعدين ايه اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اكتشفت انة كان مريض نفسي وبيتعالج وكان شفي من مرضة النفسي. ورجعلة المرض بعد سنة من جوازنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش فاهم يعني ايه كان مريض نفسي وشفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اللي عرفتة بعدين انة تأثر وتعب نفسيآ بسبب واحدة كان بيحبها وكان خلاص علي وشك زواجة منها وبعد قصة حب اكتشف خيانتها مع اعز اصحابة في شقتة وانها مش بنت وده سبب له مشاكل نفسية كبيرة ومبقاش عندة ثقة في حد نهائي. واخد فترة يروح لدكتور نفسي والمفروض انة اتعالج وبعد فترة اتعرف عليا وتمت الخطوبة والزواج بشكل سريع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب هو ليه معرفكيش انة كان مريض او حد من قرايبة زي مامتة او باباه او حد من اخواتة صارحك بموضوع مرضة ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: للأسف محدش قالي ولا عرفني مع اني لو كنت عرفت مكنتش هزعل ولا كنت هفسخ الخطوبة بالعكس انا مقتنعة ان المرض النفسي مرض يمكن علاجة زيو زي اي مرض عضوي بس بياخد وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ايه اللي خلي المرض النفسي يرجعلة تاني طالما عايش معاكي سعيد وحياتكم هادية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هتصدقني لو قولتلك معرفش بس انا اتوظفت في شركة محترمة اللي شغال فيها وفيق صاحبك وطبيعي شغلي كا موظفة علاقات عامة حتمت عليا اني البس شيك واوقات بيكون في عشاء عمل وكدة فاغصب عني بلبس لبس يليق بالسهرات دي لقيتة فجاءة بقي بيغير بشكل رهيب وغيرتوا اتسببت لي في مشاكل ملهاش حصر والغيرة تحولت الي شك وبقي يراقبني مطرح ما اروح واي مكالمة تجيلي ياخد الرقم ويكلمة وفي الأخر رفع عليا قضية اثبات نسب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا نهار اسود حتي شك ان ابنكم اكرم مش ابنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: واتمرمط في المحاكم بس كسبت القضية وبعدها رفعت عليه قضية خلع وخلعتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني انتي خلعتيه مش اطلقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اه خلعتة وقولت هعيش حياتي لاكرم ومش عايزة حاجة من الدنيا وبصراحة كرهت صنف الرجالة لغاية ماشوفتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصراحة انتي فعلا اتعذبتي معاه وكتر خيرك انك استحملتي 4 سنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية قالتلي وريني بقي الجيل اللي جبتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومسكتة وفضلت تقراء اللي مكتوب عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وضحكن وقالت ابه قلة الأدب دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: قلة ادب ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مكتوب عليه يدهن رأس العضو ويترك ساعتين ثم يغسل بالصابون جيدآ قبل العملية الجنسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يعني تدهن الراس كويس ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: دانا هدهن الراس والبيضان كمان ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اخدت بالها ان اكرم قاعد وبرقتلي بعنيها وقالت بطل قلة ادب الواد قاعد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههههه ماشي. طب عايز احط الننس في الننوس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت اه منك انت مشبعتش من اللي عملتة امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: في حد يشبع من الزبدة البلدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مش هينفع النهاردة خالص انا جسمي كلة وجعني وتعبانة بجد من امبارح منمتش غير تلات ساعات خليها بكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي يا قلبي بكرة بكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدنا شوية وبعدين قالتلي مش يلة بينا بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها يلة بينا وقمنا اتمشينا لغاية ما وصلنا الشاليه و كل واحد واحد راح علي غرفتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت غرفتي وقلعت هدومي وقولت اناملي ساعة ارتاح شوية وبعدين اصحي وكانت الساعة في حدود الثالثة عصرآ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طفيت النور خليت الاوضة ضلمة ورميت جسمي علي السرير وروحت في النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت علي رنة تليفوني.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مديت ايدي وجبت التليفون اللي كنت حاطة تحت المخدة وبصيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت المتصل سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه يا كامل فينك غطسان من بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا في اوضتي نايم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: نايم في اوضتك لوحدك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه لوحدي .. هي الساعة كام دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة:: الساعة اربعة وربع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: امال انتوا فين طيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا ووفيق في غرفتنا لسة داخلين مفيش ربع ساعة ..لقينا نفسنا لوحدنا وبصراحة ملينا فأنا قولت ل وفيق همشي. قالي وانا كمان ومشينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طيب هتعملوا ايه انتوا من هنا للسهرة لسة الوقت بدري اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش عارفة بس انا هحاول ناملي ساعة كدة علشان ابقي مفوقة معاكم .. ووفيق اهو نايم قدامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي يا جميل انا هقفل علشان اسيبك ترتاحي دلوقت ونبقي نتقابل علي 10 بالليل كدة في غرفتكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قمت عملت كوباية شاي وفتحت التليفزيون ولعتلي سيجارة وفضلت اقلب في القنوات لغاية ما لقيت فيلم عربي قديم بحبة للفنان اسماعيل ياسين .. وعشت مع الفيلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء العاشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية ولقيت سلوى بعتالي علي الواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حبيبي عدول صاحي ولا نايم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: صاحي ياقلب عدول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ايه انت منمتش ولا نتمت وصحيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا نمت ساعة كدة وصحيت ومش لاقي حاجة اعملها غير اني بتفرج علي التليفزيون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: الحال من بعضة بس انا جسمي وجعني وحاسة اني مكسرة خالص ومكسلة اقوم من عالسرير .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بعد الشر عليكي وعلي جسمك اجي اعملك مساچ يريحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هههههههه يريحني ولا يريحك انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يريحنا احنا ال اتنين هههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ههههه هو من جه هيريحني فهو هيريحني بس هيكسر جسمي اكتر ماهو متكسر ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مين قالك كدة دانا هيريحك وهدلع جسمك وهكون حنين عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اه مانا عارفة وانت الصراحة استاذ في كدة بس بردو انا دلوقت مش حمل دلعك وحنيتك هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص يا ستي براحتك .. انتي اللي خسرانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حبيبي انت وروحي وعمري ما اخسرك ابدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تسلميلي يا قلبي انتي ومنحرمش منك ابدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تعرف انك وحشتني اوووي برغم اننا كنا مع بعض من كام ساعة بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي اووووي ومش بشبع منك ابدا حتي وانتي معايا وعنيا في عنيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يالهوووي علي الكلام الحلوة اللي يدوخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الحلو يستحق الحلو وانتي مش حلوة وبس انتي قمري اللي منور ليا حياتي يافوفتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وانت يا عدول عمري وقلبي وحياتي اللي بدءت اعيشها من لحظة ما عرفتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا بجد ياكامل مش عارفة اوصفلك انت عملت ايه في حياتي وخليت دنيتي بقي ليها طعم تاني بعد ما كانت الحياه بقت مملة وملهاش اي معني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يخليكي ليا ومنحرمش منك ولا من قلبك الحنين عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ويخليك ليا وتفضل علي طول منور حياتي يا عدول .. عارف يا كمولة انا عايزة اقولك علي حاجة بس مكسوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا نهارك مش فايت ايه مكسوفة دي لا كدة بجد هزعل اوي منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اصل اللي عايزة اقولوا مش متعودة اقولوا كدة عادي اصلة كلام عيب هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا طالما كلام عيب يبقي ميصحش ... تفضلي ساكتة قولي بسررررعة ههههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا بصراحة بغير اوي عليك لما بتكون في البحر وانت لابس المايوه بيكون ..... ؛؛؟ ظاهر اوي وتخين وباين للناس وشكلة بصراحة بيجنن مع المية وانا مش عايزة حد تاني يشوفة وده بيجنني من جوايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايوة بقي النقط اللي حطاها دي معناها ايه مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ههههههه لا انت فاهم وبتستعبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههه مليش فيه كبرت في دماغي ولازم تقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بتاعك يا مايص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اللي هو اسمة ايه بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا مش هقول اسمو انا هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: و**** هزعل ومش هكلمك .. هو فيه بينا كسوف طب مانا بقول كسك وطيزك ومش بتكسف منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت راجل قليل الادب لكن انا مؤدبة هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هتقولي ولا اجيلك الأوضة بتاعتك واخليكي تقولي غصب عنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اكرم صاحي مش هتعرف تخليني اقول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مين قالك كدة دانا مجنون وابن مجانين تحبي تشوفي ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا لا خلاص هقول يا مجنون .. زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلاص ارتحت كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه ارتحت وبعد كدة مفيش كسوف مني وال تحسي انك عايزة تقوليه قوليه علي طول ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي .. حكم القوي بقي هعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مالة زبي بقي هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تاني .. ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مأنا قولتلك برغم انة بيكون شكلة حلو اوووي وبيبقي نفسي اقوم اهجم عليك وامسكة امصة وارضعة واحطة كلة جوايا بس بيبقي جوايا بردو غيرة ومش عايزة حد ياخد بالة منة غيري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يخرب بيت عقلك تصدقي انا من كلامك ده زبي وقف وبقي زي الحديدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هههههه يا كداب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا كداب طب استني هخليكي تصدقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصورت زبي وبعت صورتة ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يخرب بيت جنانك .. بس شكلة مغري اوي وهو واقف كدة فيه شموخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه واقف علشان عايز يدخل جواكي يرضيكي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حبيبي طبطب عليه وقولوا معلش حبيبتك تعبانة وانا بكرا هصالحوا هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا انا مليش دعوة ومش هتدخل بينكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انتوا احرار مع بعض وشوفي هتقدري تصالحيه ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بقي كدة ماشي .. انا بقي هعرف اصلحة وهبوسوا وهمصة واحطة جوايا ومش هشيلة غير لما يكون رضي عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هتحطيه فين بالظبط ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت اخ منك. لئيم ومش سهل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هحطة في كسي وافضل قافلة عليه كسي وهو بينكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعرف يا كامل انا نفسي في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: نفسك في ايه ياقلب كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: نفسي اقطع زبك ده واخليه جوا كسي ومشلهوش ابدا ويبقي معايا وجوايا مطرح ما اروح .. وانا صاحية وانا نايمة وانا في الشغل. .. زبك يبقي جوا كسي ديما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانا اعيش من غير زبر يا مفترية ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اه علشان اضمن ان زبك يبقي ليا لوحدي وميروحش لوحدة غيري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طيب ياعمري هبقي اعملك منة نسخة تبقي معاكي وتحطيه في كسك زي مانتي عايزة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا يا حبيبي مش عايزة نسخ انا .. انا عايزة الأصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه ماشي .. هسيبك انا عشر دقايق بس هروح اعمل كوباية شاي وراجعلك علشان نشوف موضوع زبي ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي يا قلبي مستنياك ومتتأخرش عليا علشان انت بتوحشني موت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت عملت كوباية شاي وقلعت البوكسر وجبت الجيل ودهنت بيه زبي علشان خلاص الوقت قرب علي نيك الشرموطة سميرة مرات وفيق صاحبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت كدة من غير البوكسر علشان الجيل ميتمسحش في البوكسر. كملت كلامي مع سلوى لغاية قبل الميعاد بنص ساعة اتحججت ان الموابيل خلاص هيفصل شحن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصراحة كلامي مع سلوى اداني شحنة جنسية رهيبة ومش محتاج اخد الفياجرا بس قولت زيادة الخير خرين ولازم النهاردة افشخ الشرموطة قدام جوزها واخلي وفيق يعرف انة مش راجل قصاد زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت اخدت البرشامة وعملت كوباية شاي تانية علشان ترفع وتعلي معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولقيت تليفوني بيرن بصيت لقيتها سميرة اللي بتتصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو يا سحورتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه مش جاي ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: جاي طبعا هاخد حمام بس و هلبس هدومي وجاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا تعالي وابقي خد حمامك هنا عندي انا عايزة انا اللي ادعكلك جسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلص تعالي بسرعة علشان مستنياك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي خلاص جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست هدومي وقفلت الموبايل علشان لو سلوى اتصلت تلاقي تليفوني مقفول ومتعرفش توصلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخرجت روح عند سميرة ووفيق رنيت الجرس فتحلي وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ازيك يا كامل ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ازيك يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تمام يا صاحبي .. اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت لقيت سميرة لابسة قميص نوم فوشيا سكسي ابن متناكة شفاف وتحت منة اندر فتلة نفس اللون بس افتح شوية من قدام شبكة علي شكل قلب ومن ورا عبارة عن خيط رفيع داخل بين طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلمت عليا وانا سملت عليها ومسكتها من وسطها واخدتها في حضني وشفايفها بين شفايف وفضلت امص شفايفها قدام العرص جوزها اللي قعد علي الكرسي بيتفرج علي مراتة وهي في حضني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها :: يخرب بيت جسمك الملبن ده وبصيت علي وفيق وقولت له. ايه ياعم الصاروخ ده انت بتقدر عليها لوحدك ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحك وقالي خلاص بقي مش هبقي لوحدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ضكت وقالت لما اشوف كامل. بقي النهاردة هيعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكنا وقعدت علي الكرسي اللي جنب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: دخلت المطبخ وجابت صنية فيها عصير وطبق فيه فواكه مشكلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعدت علي الكرسي اللي جنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكل شوية تديني تفاحة مقشرة ومقطعاها وتأكلني في بوقي وايدها علي زبي ومش معبرة العرص جوزها وانا كل شوية اميل عليها واخطف بوسة من شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا هدخل اخد دش بسرعة بقي وجايلكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة وانا هاجي ادعكلك جسمك يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت وقلعت هدومي وهي جابت الشامبو ودعكت بيه جسمي لغاية ما عملت رغاوي كتيرررر ونزلت علي زبي وتتغزل فيه ووفيق جوزها سامع كلامها من برة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي عمالة تدعك في زبي بأديها وجسمي كلة وطلعت فضلت توبس وتمص لساني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وخلصت الدش بتاعي خرجت جابتلي فوطة مسحت جسمي وبعدين لفيت الفوطة علي جسمي وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت في مكاني وهي قعدت جنبي وحاطة ايدها تحت الفوطة بتلعب في زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وقولت ل وفيق فين ياعم الحشيش اللي قولت عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ثواني وهيبقي عندك دخل المطبخ وشوية خرج بصنية عليها صباع حشيش وورق بفرة وعلبتين سجاير الم ام ازرق وقعد قصادي وبقي بيلف السجاير عمل تقريبا 4 چوبات وقولت له كفاية متلفش تاني انت عايز تموتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مسكت اول چوان وراحت موالعاه واخدت نفسين وناولتني اكمل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت منها الچوان واخدت اول نفس وميلت علي شفايفها بوستها وطلعت النفس من بوقي علي بوقها فضلت اشرب وهي تاخد مني لغاية ما خلصنا اول چيوان من غير ما حتي نعزم علي وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدماغ عندي رفعت والمزاج بقي عنب ورايق علي الأخر وحسيت اني سلطان زماني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طلبت من وفيق يدخل المطبخ يجيب العشاء من جوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قام جاب طرابيزة بتتفرد من جنب التلاجة وفردها وحط عليها مفرش ودخل المطبخ وجاب صنية كبيرة عليه فرختين مشوية مقطعين وطبق مليان كفتة والعيش والسلطات سلطة طحينة وسلطة خضار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعدنا علشان ناكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكلنا واول مرة اكل كمية الأكل دي بسبب الحشيش طبعآ لأنة بيجوع ودخلت عملت شاي و ولعنا الجيوان التاني وبمسينا علي وفيق بيه وانا وسميرة ولعنا الجيوان التالت وشربناه مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت اني سخنت وهجت علي الاخر وخلاص لازم انيك اللبوة سميرة قومت اخدتها في حضني وهاتك يا بوس ومص شفايفها بشفيفي. ايدي بتدعك في بزازاها ووفيق جوزها مطلع زبة وبيدعك فيه وهو بيتفرج علي مراتة وانا هاريها بوس ودعك في بزازها ... راحت ذقتني وبعدت عني وقالت لا مش علي طول وراحت مشغلة اغاني علي صب كان موجود في الغرفة وبدءت الرقص وجسمها عامل زي الملبن كل حتة في جسمها بتتحرك لوحدها ودي كانت اول مرة اشوف فيها سميرة وهي بترقص وكانت كسم صفيناز جنبها وكل شوية تيجي تدعك طيزها علي زبي وتروح تدعك طيزها في زب جوزها وتقعد عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حوالي نص ساعة متواصلة من الرقص والدلع وانا زبي بقي عبارة عن جمرة نار. وهجت عليها بطريقة رهيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفعول الفياجر مع الحشيش ومع لبس سميرة السكسي ورقصها الفاجر وفكرة انك بتعمل كل ده معاها قدام جوزها كل ده كفيل يخلي الحجر يطلعلة زب ويقوم ينكها معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة جت بين رجلي وقعدت علي الأرض علي ركبها وشالت الفوطة اللي مداري بيها زبي ومسكت زبي بأيدها وعنيها علي جوزها اللي عينة مش متشالة من علي مراتة اللي اول مرة يتحقق فيها املة ويشوف مراتة وهي مع راجل تاني غيرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت لسانها ومشتة علي زبي وابتسامة اترسمت علي شفايفها طلعت منها وهي بتبص علي العرص جوزها وهو عمال يدعك في زبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يالهوووي علي زبك يا كمولة يالهوي علي جمالة وشكلة وفتحت بقوها بمحن وشرمطة وبدءت تمص زبي برااااحة وانا مايل بضهري وراسي علي الكرسي وسايب نفسي وزبي لسميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت بلسانها علي بضاني تلحسها بحركات لولبية من تحت بيضاني لفوقها وترجع تطلع تاني علي زبي وتلحس العرق بتاعة لغاية ما توصل للراس شوية ومسكتها من شعرها وبقيت بضغط علي راسها لغاية ما زبي كلة يدخل في بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت وفيق قام جاب الموابيل وهيصور مراتة وهي بتمص زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وفيق عارف لو جبت وشي مش هرحمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا متخفش مش هجيب وشك وابتدي يصور مراتة وهي بتتفنن في مص زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: زبك حلو اووووي وتخين وجميل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: زبي انا ولت زب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا زبك انت احلي واتخن يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق عمال يصور مراتة وهي بتتغزل وتمص في زبي ويصور كسها وخرم طيزها وهي مفلقسة بتمص زبري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت ومسكتها من ايدها واخدتها علي السرير ودخلت بين رجليها بدماغي وقربت من كسها اللي كان مفتوح ولونة الوردي مستني لمسات لساني وحركاتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفتحت كسها بصوايعي ولساني بيتحرك بين شفايف كسها لحس ومداعبة بطرف لساني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ااااااه يا كمولة ااااااه انت فنان في لحس كسي اااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بيصور تعبير وش مراتة وكلامها ليا وهي فاتحة رجليها وانا بلحس كسها وقالت ل وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هات زبك يا عرص علشان عايزة امصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: خدي يا متناكة زبي في بوقك اهو هو كان واقف علي ركبة وراها وهي نايمة وزبة من فوق راسها ساقط علي بوقها مسكتة بأيدها وفضلت تؤضع فيه وانا من تحت بلحس كسها وبصوت كلة منيكة وخولانة من وفيق ومحن من سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مبسوطة يا عمري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اوووووي يا وفيق اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: كامل بيعمل فيكي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بيلحس كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بيلحس كس اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه اوووي وحلووو اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: وانا بعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بتعرص عليا يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يعني معرص عليكي انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يا روحي انت معرص عليا وانا بتناك من صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلامهم خلي زبي بقي خلاص علي اخرو بجد روحت فاتح رجليها علي الأخر ودخلت بوسطي بين وراكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مسكت زبي وحطتة علي كسها ووفيق بيصورها وهي ماسكة زبي وبتمشيه علي كسها .. حطتة علي اول كسها وابتديت انا بالضغط بوسطي وجسمي علي زبي لغاية ما بقي زبي كلة جوة كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة في كسها وهي بتمص في زب جوزها ووفيق بيصور مراتة الشرموطة وهي بتتناك مني وبصوت كلة منيكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: سميرة يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: نعم ياقلب سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: كامل بيعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بينكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بينكي اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يالبي اوووووي اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: زبة فين دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: جوا كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب وانا مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت عرصي وجوزي حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مبسوطة وانتي بتتناكي قدامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اووووووي اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا شغال بينك في مرات العرص وفيق وهو مبسوط ان مراتة تحت زبي وتتأوه من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نمت علي ضهري وقولتلها تعالي بقي اقعدي علي زبي يا لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت ووشها ناحيتي وجت وقعدت علي زبي اللي رشق جوا كسها بسهولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق نزل تحت طيزها بالتليفون وفضل يصور زبي وهو جوا كس مراتة اللي عمالة تطلع وتنزل علي زبي وانا حاضنها بأيدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق حط التليفون بعيد شوية وخلاه يصورنا وهو ثابت في مكانة وجه من ورا مراتة سميرة ونزل علي ركبة وابتدي يحط زبة في طيز مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقينا احنا الأتنين بنيك الشرموطة سميرة انا زبي جوا كسها وهو زبة جوا طيزها من الخلف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ااااااااااه ااااااااه يخرب بيت كدة حلوووو. اوووي الوضع ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يعني عاجبك الوضع ده يا شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اوووووي اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يعني كان عندي حق اني عايزك تتناكي من اتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه ياعمري ااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلنا اكتر من عشر دقايق بنيك مرات العرص انا و هو. لغاية ما وفيق جاب لبنة جوا طيز سميرة. وانا كملت في كسها نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولت لسميرة بعد ما خلاص هريت كسها نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحي يا لبوة اغسلي طيزك من لبن جوزك وتعالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت سميرة تغسل طيزها كويس ووفيق عمال بيصور زبي وانا نايم علي ضهري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة جت بعد ما غسلت طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلتها تفلئس زي الكلبة ومسكتها من وسكها وحشرت زبي جوا طيزها ووفيق جوزها ماسك الموبايل بيصورها. هي بتتناك مني في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: صور يا خول صور يا متناك صور مراتك الشرموطة وهي بتتناك من صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: كامل بيعمل فيكي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بينكني في طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بينكك ازاي يا لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بزبة يا وفيق بزبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: عاجبك زبة وهو في طيزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اووي اوووي زبة جميل وناعم اوووي علي طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا بدءت ارزع زبي بكل قوة جوا طيزها اللي بقت واسعة اووووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ااااااه برررراحة يا كامل بيوجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خليه يوجعك يا شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت ادخل زبي واخرجة بسرعة اكتر وماسكها من لحم طيزها بكل قوة وهي عمالة تصرخ من الالم لغاية ما خلاص حسيت اني هجبهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ما تجبهمش في طيززي انا عايزة اشرب لبنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زبي من طيزها ووفيق مستني اللحظة دي اللي يشوف مراتة وهي بتبلع لبني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حطيت زبي جوا بوقها وهي بأيدها بتدعك زبي ووفيق مركز بالكاميرا علي وش وبق مراتة لغاية ما انفجر زبي باللبن جوا بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت تمص في زبي لغاية اخر نقطة وبعدين فتحت بوقها ل وفيق علشان يصور اللبن جوا بوقها وبعدين بلعتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اترميت علي السرير وسميرة نامت في حضني ووفيق نام تحت رجل مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ساعة من راحة جسمنا. قومنا لفينا حشيش تاني وكملنا السهرة الجنسية مرة تانية اللي وفضلنا لغاية الفجر وكانت اجمل واحلي سهرة سهرتها في حياتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء الحادي عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الحادي عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ما السهرة خلصت واتمتعنا بلحم سميرة المتناكة طلبت من العرص جوزها يفرجني علي الفيلمين اللي صورهم وبعد ما تأكدت ان وشي مش باين فيهم قولت له يبعتهملي علي الواتس وبالفعل بعتهم قبل ما امشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مشيت وروحت الأوضة بتاعتي ودخلت فتحت التليفون ليقت رسايل علي الواتس من سلوى طبعا مردتش افتحهم وقولت الصبح لما اصحي اشوف كاتبة ايه مع اني عارف انها قلقت عليا ... روحت علي السرير و ما صدقت رميت جسمي علي عليه وروحت في نوم عميق ومصحتش غير الساعة 11 الصبح ولقيت سلوى رانة عليا اكتر من 5 مرات و 4 رسايل علي الواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اخدت دش وعملت كوباية شاي وكان عندي صداع رهيب مقدرتش اخرج للبحر فقولت خليني قاعد لغاية ما الصداع يروح شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومسكت تليفوني وفتحت رسايل الواتس لقيتها هتتجنن علشان تطمن عليا وانها من القلق جت خبطت عليا الباب الصبح من غير اي جدوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رديت عليها وطمنتها علي الواتس بس من الواضح انها سايبة التليفون في الأوضة لأن الرسالة لسة متفتحتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة الباب بتاعي خبط قمت فتحت لقيتها سلوى وسميرة ومعاهم اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة عملت نفسها متعرفش انا كنت فين بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه يا كامل. كنت فين بالليل وليه نايم لغاية دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كنت فين يا كامل ؟ ومش بترد علي تليفوني ليه ولا علي الرسايل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: فيه ايه بس للقلق ده كلة ؟ انا امبارح تليفوني فصل شحن وحطيتة علي الشاحن ونسيت خالص افتحة ونمت .. صحيت بالليل قبل الفجر جنبي وجعني روحت الصيدلية اخدت حقنة ولما رجعت افتكرت التليفون فتحتة ونمت تاني ولسة صاحي من شوية حتي مقدرتش اخرج. و علي فكرة يا سلوى رديت علي رسايلك اول ما صحيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة وعلي وشها ابتسامة خبث وسخرية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لا الف بعد الشر عليك يا كامل طب ما اتصلتش ليه كان وفيق راح معاك الصيدلية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تسلمي يا سميرة .. بسيطة مش محتاجة اقلقكم معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بعد الشر عليك يا كامل معلش متزعلش مني كنت قلقانة عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا طبعا عمري ما ازعل من قلقك وخوفك عليا .. تسلميلي يا قمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ايه مش هتنزل معانا ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عندي صداع هيفرتك دماغي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ليه بس بعد الشر عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ثواني هروح اجيبلك حباية علشان الصداع .. اه صحيح انت فطرت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا لسة محطتش حاجة في بوقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: شافت كوباية الشاي .. ايه ده يا كامل انت بتشرب شاي علي معدة فاضية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا هروح اجبلك سندوتشين وحباية للصداع وجاية اوعا تشرب الشاي ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تيجي معايا يا اكرم ولا هتفضل مع مامتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكرم :: لا انا هفضل مع ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: روحي انتي يا سميرة اكرم هيفضل معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي هروح انا ومش هتأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى بعد ما سميرة مشيت قالتلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل هي سميرة تعرف حاجة عن اللي بينا ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا طبعا ليه بتقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مش عارفة .. بس حاسة انها شاكة او عارفة اهو مجرد احساس بيرودني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تلقيها بس شكت من خوفك عليا وسؤالك عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: معقول تكون حاسة ان في حاجة بينا ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: معرفش بس ممكن !</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي .. المهم انت يا قلبي ايه اللي تاعبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مفيش كان شوية تعب في جنبي واخدت حقنة بس دلوقت كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب ياحبيبي لازم تروح تكشف وتشوف ده ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش محتاجة اكشف يمكن كان شوية برد في جنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ايدها علي فخدي.. حبيبي علشان خاطري خد بالك من نفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايدي علي ايدها .. تسلميلي ويسلملي قلبك الحنين ده يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكرم :: ماما عايز اشرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ادخل المطبخ يا اكرم واشرب من جوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكرم دخل المطبخ و سلوى اترمت في حضني وشفايفها بتاكل في شفايفي وفضلنا نبوس بعض ونحضن بعض لغاية ما حسينا ان اكرم شرب وخارج من المطبخ.. اتعدلت ورجعت قعدت زي ماكانت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها .. ايه النهاردة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت مش تعبان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تعبان مين دانا ذي الحصان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضكت وقالت وانا اصلا مش هسيبك النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حلو علشان اجرب بقي الچيل وضحكت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ههههههه وال*** انا خايفة تموتني بالچيل بتاعك ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الباب خبط .. لسة هقوم افتح اكرم جري فتح الباب وقال .. طنط سميرة جت وعمو وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلوا وسلموا عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه يا عم مالك سميرة قالتلي انك كنت تعبان امبارح وغمزلي بعنيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه شكلهم شوية برد في جنبي بس خلاص بقيت تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: امال مالك مصدع ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: من قلة النوم باين كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: خد افطر يلة وسيبك من وفيق علشان تاخد حباية الصداع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وادت ل سميرة واكرم سندوتشات واحمظ وهي قعدو علي الكراسي وفطروا معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما خلصنا فطار سلوى قامت وقالت هروح اعملكم الشاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق جه وقعد جنبي علي السرير وهو بيبتسم مال عليا في ودني وبشويش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقي كان عندك مغص امبارح في جنبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: امال ابرر قفل تليفوني امبارح بأيه يا ناصح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب بقولك ايه هي سلوى مش هتنضم معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تنضم معانا فين مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت مش فاهم بجد ولا بتستعبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:: فيه ايه شكلكم عايزين تقولوا حاجة انا مش فاهمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اه انا بصراحة هموت علي سلوى وعايزها تنضم معانا في الحفلة اللي جاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احة يا وفيق كلة الا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ليه بقي اشمعني انا اه وهي لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علشان سلوى تخصني ومحدش هيلمسها غيري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق : ليه بقي ما سميرة مراتي انت ولسة بيتكلم سلوى جت بالشاي وحست اني وشي متغير وباين اني مضايق وسميرة ووفيق كمان وشهم متغير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: فيه ايه باجماعة مالكم وسكتوا ليه لما انا جيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مفيش يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا فيه اقعدي وانا هشهدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا اتصدمت من كلام وفيق وروحت مزعق في وفيق وصرخت في وشة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فيه ايه يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مالك ياعم بتزعق ليه فيا دس غلطتي اني مش عايزك تمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت اني هديت بعد الجملة اللي قالها وفيق واعصابي ارتاحت شوية واخدت نفس عميق لاني عرفت انة هيقول حاجة غير اللي كنا بنتكلم فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مالك يا كامل متعصب ليه محصلش حاجة ولا انت مش عايز وفيق يحكيلي علي اللي مضايقك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يا ستي احنا كنا متفقين نقعد يومين تاني او تلاتة وهو عايز يمشي بكرا. ينفع كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مش انت كنت موافق يا كامل ايه اللي غيرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب اعمل ايه يا سلوى اتصلت بصاحبي اللي معايا في الشغل علشان يظبط الاجازة يومين كمان وقالي هشوف ومردش وكل ما اتصل بيه ميردش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: من هنا لبليل يكون رد عليك ثم كمان ياكامل طالما زميلك مردش يبقي اكيد خلاص هو اتصرف لأنة لو متصرفش هيتصل بيك ويعرفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طالما انتي شايفة كدة خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: احنا تتخانق وتزعق فينا لكن سلوى توافق .. ماشي ياعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى المسكينة حاولت تلطف الجو بيني وبين وفيق لانها كانت فاكرة ان الزعل اللي بينا كان بسبب الكلام اللي قالوا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت تتكلم وتدافع عن وفيق وسميرة وعني وان الظروف بتاعتي وظروف شغلي هي السبب مش اكتر واننا صحاب ومينفعش نزعل من بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا عارف ان سميرة بتحبني وبتغير عليا من سلوى واني عاجبها وداخل دماغها وهي عايزة تكسر عين سلوى وتحولها في نظري الي شرموطة علشان علي الأقل متبقاش سلوى احسن منها في حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: معلش يا وفيق سيبة يدلع علينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه طبعا ادلع عليكم هو انا ليا غيركم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب احنا بقي هنسيبك وهبقي اطمن عليك بالتليفون واذا الصداع راح ابقي تعالي ... احنا هنروح ننزل المية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق وسميرة مشيوا وكمان سلوى مشيت معاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت افكر في الكلام اللي قالوا وفيق. واذاي هقدر انقذ سلوى من وحل الشرمطة اللي سميرة عايزة ترمي سلوى فيه وقررت اني هرفض مهما حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت اخاف من وجود سلوى وسط سميرة ووفيق وقررت اني لازم اخرج اروحلهم بسرعة وامنع علي قد ما اقدر استفاردهم ب سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست المايوه بتاعي وطيران عليهم. لقيت سلوى واكرم بيلعبوا في البحر. وسميرة ووفيق قاعدين بيتكلموا وسميرة باين علي وشها الغيرة والحقد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت عليهم وسحبت كرسي وقعدت معاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه الصداع راح ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه احسن بكتير عن الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه لما شوفت سلوى الصداع راح ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة ممكن تشيلي سلوى من دماغك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ممكن تقولي هي احسن مني ف ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: سميرة بالهداوا علي كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب وانتي هيفرق معاكي في ايه انك تحولي سلوى الي ..... وسكت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: شرموطة مش كدة ؟ مش ده قصدك .. تقصد انها هي احسن مني وانا شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مقصدش كدة انتوا بتعملوا حاجة انتوا بتحبوها وانا كمان حابب ده معاكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس سلوى مش كدة ليه بقي نرميها علي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي يا كامل خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: خلاص يا سميرة كامل رافض الفكرة دي وهو عندو حق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب كويس انكم فهمتوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب النهاردة مش هتيجي نسهر زي امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا النهاردة مش هينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ليه بقي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه هتسهر مع سلوى الليلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: شيلي بقي سلوى من دماغك يا سحورتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي يا كامل براحتك اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت ماشية وهي متنرفزة ووفيق مشي وراها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحوار اللي جاي بين سميرة و وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...............................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بيجري ورا سميرة اللي مشيت وهي مضايقة ومتنرفزة بسبب غيرتها علي كامل وفيق :: سميرة يا سميرة. ومسكها من ايدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مالك متنرفزة ليه ما عنها ما شاركتنا الفراش كفاية انا وانتي وكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بص يا وفيق سلوى مش احسن مني ولازم اكسر عينها وتتناك منك ومن كامل علشان متبقاش في عنيه احسن مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: احا انتي بتغيري علي كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: معرفش بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: متعرفيش ايه .. بجد بتغيري علي كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بغير مش بغير اللي في دماغي هو اللي هيحصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب ازاي بقي وكامل رافض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: سبني بس افكر ومن هنا ل بليل اكون فكرت في حاجة تخليني انفذ اللي في دماغي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي مأنا عارفك مش هترتاحي غير لما تنفذي اللي في دماغك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا نزلت المية عند سلوى واكرم وعمت لغاية ما وصلتلهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حبيبي انت جيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي شايفة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اخبار الصداع ايه يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:: تمام تقريبا راح خالص ومبقاش موجود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب الحمد لل***</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت العب اكرم واضحك معاه و سلوى بتشاركنا اللعب والهزار لغاية ما لقيت وسميرة ووفيق جم ودخلوا معانا جو اللعب وقضينا وقت من اجمل ما يمكن جوا المية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثاني عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لعبنا وضحكنا وهزرنا ولكن كل ما عيني تيجي علي سميرة كنت بشوف نظرات الغيرة من سلوى وكأنها معتبراني جوزها و سلوى دي دورتها اللي جاية تخطف جوزها منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولت انها مسألة غيرة ومع الوقت هتروح وخلاص هما تفهموا رغبتي في الحفاظ علي سلوى وعدم وقوعها في الوحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعبنا من البحر وارهقنا فقررت انا و سلوى نخرج للشط نتمشي واكرم معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالفعل خرجنا واتمشينا انا وهي وابنها اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايدي في ايدها واكرم في ايدي التانية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية لقيت سلوى بتقولي. تيجي نتسابق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت كدة وقولتلها لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وقفت قدامي وبرقتلي بعيونها وبكل دلع ومياصة. ليه لا بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: في ودانها انتي مش شايفة المايوه يتاعك عامل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بدلع ... مالة بقي المايوه بتاعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طيزك وبزازك هيطنططو وانتي بتجري وانا مش عايز حد يشوفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يا سلام طب روح شوف... وبشويش علشان محدش يسمعها ... زبك المقلوظ والتخين اللي مش باين خالص من المايوه ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت جارية وقالتلي لو جدع اسبقني انت واكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقت تجري طبعا جري يعني مش جامد علشان اكرم ابنها .. وانا ماسك في ايدي اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يلة يا اكرم عايزين نمسك ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلنا نجري ونلعب وهي زي ما تكون كانت محتاجة تعيش لحظات كانت محرومة منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا كمان كنت محتاج اوي اعيش اللحظات دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما تعبنا من الجري ورا بعض قعدنا علي الرملة وجبنا جردل صغير من عيل كان بيلعب وملاناه مية وعملنا انا واكرم بيت من الرمال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية روحت نايم علي رجل سلوى وسحرت وانا باصص في السما و سلوى بأيدها بتلعب في خصلات شعري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: عارف يا كامل انا عمري ما حسيت اني انثي غير وانا معاك عمري ما حسيت اني ست بجد وانا مع محمود طليقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه حتي في اول سنة من جوازكم برغم انكم متجوزين علي حب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مشكلة محمود اللي مكنتش عرفاها في الاول انة مكنش انسان طبيعي كان بيخاف من كل حاجة .. انا في الأول افتكرتة ان طبيعتة كدة ملوش في الفسح والخروجات والرومانسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكن انت بتخلق من اقل حاجة احساس بالرومانسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علشان انتي اللي بتخلقي جوايا احاسيس عمري ما قابلتها ولا صادفتها قبل كدة ... بغض النظر عن انك جميلة وجسمك رشيق ومتناسق وبعشق كل تفصيلة في جسمك .. بس الأهم من ده كلة روحك حلوة ودمك مقبول ووشك علي طول بيضحك وااااه من عيونك اللي لو توهت عن الدنيا بحس ان فيهم عنواني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ياااااااه يا كامل علي كلامك ومشاعرك .... ممكن بقي اسألك سؤال بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت بتكتب شعر ولا حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا خالص ولا بعرف اكتب كلمتين علي بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كل كلمة بتقولها يا كامل قصيدة لوحدها .. بجد انت جواك مشاعر واحاسيس تملي الدنيا حب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا بردو اللي شاعر ولا انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت تخلي القلب يتكلم والروح تغني بحبك يا مجنووووووون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانا بمووووووت فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت انا و سلوى نتغزل ونحب في بعض بأجمل الكلمات والعبرات الرومانسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما حسينا ان الشمس ابتدت تغيب واننا خلاص بقي لازم نمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومنا واتمشينا لغاية ما. صلنا الشاليهات و سلوى قالت حبيبي هتوحشني لغاية ما اشوفك بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانتي يا قلب كامل مش هتوحشيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خبطتني علي صدري بدلع وقالت اخص عليك بقي كدة طب مخصماك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش هتوحشيني علشان انتي معايا بروحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بأبتسامة خفيفة تسلملي يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى مشيت ودخلت غرفتها وانا روحت علي غرفتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اخدت حمامي ولبست ترنجي وفتحت التليفزيون وروحت علي المطبخ عملت كوباية شاي وقعدت علي سريري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية روحت ماسك الموبايل كان مقفول فتحتة لقيت رسايل بالعبيط من سميرة علي الواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت الرسايل اللي كانت عمالة تنده عليا ولو فاتح ارد عليها ضروري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولعت سيجارة وبدءت مراسلة سميرة اللي هي كمان انا بعشق كل تفصيل جسمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصراحة سميرة و سلوى بالنسبة ليا زي الميا والهوا مقدرش استغني عنهم هما الأتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة و سلوى جسمهم كرباج صاوريخ ارض جو واي راجل في الدنيا يتمني يتكلم معاهم مش ينام معاهم وانا كنت محظوظ ان صاحبي دايوث علي مراتة و محظوظ ان سلوى وقعت في حبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس الفرق بين سميرة و بين سلوى بالنسبة ليا ان سميرة انا عارف ان جوزها هو اللي خلاها كدة وهي استسلمت وحبت تبقي كدة بسبب خيالات جوزها و سلوى انا خايف انها تتحول وتبقي زي سميرة واكون انا السبب وساعتها مش هكون فارق كتير عن وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت ارد علي حبيبتي الثانية اللي بقت مراتي مع وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا قلب كامل فينك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قلبك ؟؟ انت بتضحك عليا ياكامل ولا بتضحك علي نفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب وحيات اغلي حد في الدنيا عندي انتي قلبي وروحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طبعا لسة جاي مش كدة ؟ يدوب م مخلص مع السنيورة بتاعتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ما انتي كمان السنيورة بتاعتي ولا انتي بتنسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بس انا مش عايزة غيري انا بس اكون سنيورتك ايه كتير عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ما انتي سنيورتي بس كمان وفيق له فيكي وقبل مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اووووو بقي يا كامل .. انت مش قادر تفهمني ليه وفيق جوزي بس انت اللي مليت عيني وانا بجد مش طايقة الزفتة سلوى دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني انا بجد مليت عينك يا سحورتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: شوف انا بقول ايه وانت في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وفيق فين يا ولية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: نايم جنبي اهو بيتفرج علي التليفزيون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خليه نايم احسن واحن نتكلم براحتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههه ليه هو انت فاكر انة مش عارف اننا بنتكلم .. هو فيه بعد اللي حصل امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بس انتي امبارح كنتي ايه فرسة واخلاقك زبالة هههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه وفيق بيحب كدة وبيحب احساس التعريص عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب وانتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: احلي احساس في الدنيا ومكنتش اتخيل انة بالحلاوة دي غير امبارح .. اتنين بينكوني حبيبي وجوزي .. عارف يا كامل وفيق بعد ما مشيت قام ناكني للمرة التالتة بعد ما شغل الفيديو بتاعنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: دانتي اتهريتي يا لبوة بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق امبارح زبة اول مرة ينتصب كدة عمر وفيق ما كان بينكني بالشهوة دي كلها ولا زبة ينتصب قوي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بس يا شرموطة بدل ما اجي انيكك دلوقت انتي خليتي زبي علي اخرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ما تيجي بجد... وانا كسي كمان مولع نار ومستنياك تنكني انت ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا النهاردة مش هينفع النهاردة يوم سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ما تحاول تجيب سلوى معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صدقني هتستمتع انت وهي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة انا قولت ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: خلاص يعم براحتك ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طيب انا هقفل دلوقت عايزة حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه هي سلوى جت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا لا لسة بس هدخل اخد دش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت معاها وروحت جايب الجيل دهنت زبي واخدت حباية فياجرا وفضلت اتابع التليفزيون لغاية الساعة حوالي عشرة بالليل اتصلت ب سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ايوة يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اكرم نايم ولا صاحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا لسة صاحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ايه رائيك ما تجبيه وتيجي وخليكم معايا للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا لا مش هينفع ممكن سميرة او وفيق يجيولك الصبح واتفضح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب ما تيجي انت. وكدة كدة الغرفة عندي اوسع وفيها سريرين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طيب خلاص هاجي وهنام عندك للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست شورت وتيشرت. وقفلت الموبايل بتاعي خرجت روحت عند سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خبطت علي الباب فتحتلي وكانت لابسة قميص نوم اصفر شفاف يدوب تحت طيزها مش مخبي كلوتها اللي كان هو كمان تقريبا مش مداري غير خرم كسها ومتزوقة وعلي سنجة عشرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت سلمت علي اكرم وطلعت قعدت علي السرير جنبة و سلوى قالت انا هدخل اعمل نسكافيه تشرب معايا قولتلها ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها ماشي .. دخلت عملت النسكافيه وجابتة وفضلنا قاعدين نتفرج علي التليفزيون وهي في حضني واكرم جنبي و كل ما القي اكرم مركز مع الفيلم اخطف بوسة او امسك بز سلوى لغاية ما اكرم راح في النوم قامت شاالت اكرم ونيمتة علي سريرة وانا دخلت الحمام اخدت دش تاني وغسلت زبي من الچيل ومفعول الفياجر اشتغل خرجت من الحمام لقيت سلوى طافية النور ويدوب اضاءة خفيفة طالعة من التليفزيون ونايمة علي السرير مستنياني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت قالع كل هدومي ونمت في حضن سلوى اخدتها في حضني وايدي بتحسس علي ضهرها وطيزها الناااااااعمة وشفايفي بتبوس تحت رقبتها وورا ودانها ايدي راحت من طيزها علي بزازها ثم نزولأ علي لبطنها حتي وصلت الي اجمل وادفي مكان كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تحسستة بكل حنية وهي ايدها بتحسس علي صدري وتلعب في حلمة صدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت بأيدها علي زبي وفضلت تلمسة ببطن ايدها وتحسة وتحس راسة .. بعدين بصوابعها مسكت راس زبي وفضلت تلعب فيها وهي بتقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>معقول يا كامل الزب ده كلة هيدخل في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مالة يا روحي عاجبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اه طبعا عاجبني بس ده تخين اوووي معرفش هيدخل في كسي ازاي ده كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت قايم وطلعت فوق منها وهي مسكتي من حلمتين صدري تقرص فيهم قرص خفيف وانا برضع وبمص شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وريقي اختلط بريقها وسحبت لسانها بين شفايفي وبقيت بمصة وامتصة جوا بوقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت بشفايفي علي بزازها ارضع بزها اليمين وبأيدي افعص في التاني واقرص حلمة بزها وهي عمالة تتلوي تحتي وايدها رايحة جاية علي ضهري تحسيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه قرص بزازي جامد عايزاك توجعني ااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت ارضع في بزازها واقرص فيهم وبعدين نزلت بلساني علي بطنها لغاية ما وصلت لكسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شميت ريحة سكسية خارجة من كسها كانت حاطالة برفان مخصص للمهبل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووووف بجد ريحة كسها خلتني في عالم تاني رفعت رجليها الأتنين لفوق اووووي وكسها بقي قدام عيني منفووووخ وقابب وزنبورها طالع منة مستني اللي يلحسة ويمصة بين شفيفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بلساني قربت من كسها وانفاسي تضرب فيه تذيد مع انفاسي انفاسها ودقات قلبها تتسارع واهاتها تطلع مكتومة من شدة هياجها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايدها علي دماغي وصوابعها بين خصلات شعري اللي عمالة تدعك في شعري وتضغط علي راسي علشان اذيد من لحس كسها الممحون تحت لمسات لساني الهائج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت كسها الممزوج برحيقة وريقي السائل من لساني وادخلتة داخل فتحة كسها الوردي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه يااااااعاااادل اااااااه الحس الحس كمان وخلي لسانك جوا كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحبت لساني من جوة كسها ومشيتة علي شفراتة واخدتهم بين شفايفي امصهم وابلع ريقي اللي بقي كلة ريحة وطعم كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رفعت رجلها اكتر للخلف ونزلت بلساني علي خرم طيزها اللي مكنش اقل جمال من كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بطرف لساني بقيت بحركة حركة دائرية حوالين خرم طيزها وصوابعي بتدعك زنبورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زادت من هياجها واهاتها واترجتني احط صباعي جوا طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حطيت صباعي جوا طيزها ولساني راح تاني لكسها وبقيت بتفنن في لحس زنبورها وشفرات كسها وهي بتتأوه تحت مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه بعبصني يا كامل وخلي صباعك كلة جوة طيزي وانت بتلحس كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت كدة لغاية ما شبعت من لحس كسها روحت قايم ورفعت رجلها ودخلت ما بينهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انت هتعمل ايه استني .. عايزة امص زبك الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت منيماني علي ضهري وهي نامت علي بطنها بين فخادي ومسكت زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااه علي زبك يا كامل ااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نيمتة علي بطني وبلسانها من بيضاني طلوعآ للراس لحس وبوس ونزولا مرة اخري حتي البيضان بعدين خدتة جوة بوقها واول ما راس زبي بقي جوة بين شفايفها وقفت وفضلت تمص من غير ما تحرك ايدها او زبي ..وكأنها عايزة بتسحب اللبن سحب واديها من تحت بتلعب وتحسس علي بيضاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت تمص وترضع في زبي شوية وتلحس وتشفط بضاني شوية من غير شبع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلبت مني انيكها في بزازها نامت علي ضهرها وانا طلعت حطيت زبي بين بزازها وهي قفلت بأيدها علي زبي بين بزازها وبلت بريقها زبي فضلت انيك بزازها المنفوخة ولا كأني بينك طيزها .. كانت دي المرة الأولي اللي اجرب فيها نيك بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلة بقي يا كامل مش قادرة خلاص دخل زبك جوة كسي عايزة اتناااااك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>باعدت بين وراكها ودخلت انا بينهم وتفيت في كسها ومسكت زبي وحطيتة علي باب كسها وبين شفاراتة. وهي مسكتني من ضهري وذقتني عليها علشان زبي يبتدي في الدخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت في ادخال زبي بين جدران كسها اللي كان مولع وحاسس بصهدة علي زبي وبدءت العزف والنيك علي اوتار كس روح قلبي سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه ااااااااه يا عااااادل زبك حلووووووو اووووووي نكني اوووي خلي زبك كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جوايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت انزل بوسطي واطلع وزبي منتصب زي السيف داخل خارج جوا كسها بدون ان يخطئ طريقة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت لفة رجليها علي وسطي وقفلت عليا جامد وهي بتصرخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نكني يا كامل نكني يا كامل نكني يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسطي شغال وايدي ماسكة شباك السرير علشان اعرف اتملك منها وبدءت في الأدخال العنيف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه ايوة كدة ايوة كدة ااااه اديني كمان اديني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت ارزع زبي جواها وصوت لحمنا وهو بيخبط في بعضة قرب يوصل لأخر الشاليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت وراحت لافة وشها علي الحيطة وطيزها ناحيتي وقالتلي حطة زبة بقي في كسي بالوضع ده وضع الفرسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفت علي ركبي وراها ومسكتها من طيزها وفتحتهم ودخلت زبي لغاية فتحتة كسها وظبطتة علي الخرم. وروحت رازعة مرة واحدة جوة كسها اللي طلعت منها شهقة عمري ما هسمعها من ست تاني غيرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي مسكت شباك السرير بأيدها وانا مسكتها من شعرها لدرجة ان دماغها بقت عندي وبقيت برزع زبي جواها بكل عنف. ومع كل دخول لزبي جواها تصرخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه حلوووو كدة اووووي اشجيني كمااااان يا عاااادل كمااااان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت انيكها بكل عنف وقوة لغاية ما خلاص هجيب شهوتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شلت زبي بسررعة وعلي طيزها زبي انفجر وغرقهااااااااااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت نايمة علي بطنها وقالتلي نامي فووووي وخلي زبك علي طيزي وفعلت نمت فوقها يجي نص ساعة وبعدين قامت عملت اكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكلنا وشربنا الشاي وكملنا نيك لغاية الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثالث عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفي نفس الليلة اللي كنت نايم فيها مع سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت سميرة في غرفتها بتخطط ازاي توقع سلوى في الجنس الرباعي معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.............. الحوار اللي بين سميرة ووفيق في غرفتهم .........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بتخطط وبترتب ازاي تكسر عين سلوى وتجرها معانا للجنس الرباعي ومتبقاش سلوى احسن منها ... وفعلا الشيطانة سميرة فكرت لغاية ما جت في دماغها فكرة متجيش في بال الشياطين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: دلوقت طبعا كامل في الأوضة بتاعة متهني مع البرنسيسة الطاهرة بتاعتة سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بس شكلهم لسة معملوش حاجة صوتهم مش جاي لينا ولا باين انهم موجدين اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تلقيه سهران معاها برة بيتعشوا ولا حاجة .. اصلهم عايشين دور الحبيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يا ستي خلاص شيلبها من دماغك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اشيل مين ؟ انا لا هرتاح ولا هيهدالي بال بالغير لما انفذ اللي بفكر فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انتي هتقوليلي عليكي .. مأنا عارفك لما تحطي حاجة في دماغك مش هتسكتي غير لما تنفذيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وحياتك بكرا بالكتير اللي في دماغي هيحصل بس لو الخطة اتنفذت صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انتي كمان خطتي ؟ طيب اشجيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مدت ايدها وطلعت من تحت المخدة نقط تهيج الستات وقالت فاكر النقط دي يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اه مش دي اللي كنت مشتريها ليكي علشان اهيجكك قبل ما كامل يجي وينام معاكي وتبقي جعانة نيك مننا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايوة هي دي .. وبعد ما جربتها تأكدت ان ليها تأثير جامد جدا ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب ودي هتحطيها ل سلوى ازاي وفين .. وحتي لو نجحتي في ده .. هي هتسلم بسهولة لينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا سيب الباقي انت عليا ملكش دعوة بس المهم عايزين نشغل كامل في اليوم ده ونخليه ميدورش علي سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بسيطة تليفون من رقم غريب واحد يكلمة و يقولة انة ظابط من قسم كذا .. وان الشقة بتاعتة اتسرقت واتقبض علي الحرامي وهو معاه المسروقات وانة لازم يروح النهاردة الشقة ويشوف ايه اللي اتسرق وبعدين يروح القسم علشان يتمم المحضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: وطبعا هو هيكتشف لما يروح الشقة ان التليفون اللي جالة لعبة اتلعبت عليه وان مفيش سرقة من الأساس ولا ظابط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ابتديت تفهم انا عايزة اقول ايه .. وحتي لو اكتشف اننا اللي لعبين عليه اللعبة دي علي ما يروح الشقة ويكتشف هكون انا نفذت اللي في دماغي كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب الصوت لازم يكون صوت حد ميعرفوش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت متعرفش تغير صوتك يعني يا وفيق ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بعرف طبعا بس اخاف يعرفني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا متخفش هو من الصدمة مش هليحلق يركز في الصوت .. وكمان القسم سهل يجيب رقمة فامش هيشك اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق:: خلاص انزل انا اجيب الخط دلوقت الساعة 9 واكيد هلاقي محلات فاتحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اهم حاجة متجبش خط متسجل ومتتكلمش معاه غير بكرة قبل ما يخرج علي البحر .. وكمان تعدي علي الصيدلية وانت جاي تجيب منوم وكام كيس عصير من السوبر ماركت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي لما اشوف اخرتها ... لبس هدومة وخرج راح اشتري الخط والمنوم والعصير ورجع ومبقاش فاضل غير الأتصال بكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اوعي يكون جبت الخط بالبطاقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا متخفيش .. وبكرة التنفيذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس قوليلي ناوية تعملي ايه بالظبط علشان اكون فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بسيطة انا بكرة هعمل نفسي تعبانة شوية .. ومش هنزل البحر ولا هخرج من الأوضة اصلا .. انت هتتصل ب كامل وتعمل اللي اتفقنا عليه .. سلوى هتكلمني بعد ما تعرف من كامل موضوع سرقة شقتة علشان تعرفني المصيبة اللي هو فيها .. طبعا هعمل نفسي مصدومة وزعلانة وبعدين هقولها اني تعبانة وحاسة بدور برد واني نايمة علي السرير ومش قادرة اقوم هي طبعا بعد ما وفيق يمشي هتيجي علشان تطمن عليا وكمان مش هتقعد لوحدها ل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انت بقي هتدخل المطبخ هتجيب عصير لسلوى فيه كام نقطة من النقط دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكوباية تانية فيها 4 نقط بالعدد منوم ل اكرم ابنها وانا بقي هكون مجهزة سيجارة حشيش وهقنع سلوى تشرب معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق وافرض رفضت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا مش هترفض لأن سلوى في يوم ما كنا في البحر كنا بنتكلم وبنهزر والكلام جاب بعضة وعرفت اني بشرب حشيش. وقالت انها نفسها تجربة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب شربت الحشيش معاكي وهاجت ايه بقي اللي هيحصل بعدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت بقي هتكون مستخبي وفي ايدك تليفونك ومستني اول.ما تلاقيني بدءت المح لسميرة عن جمال جسمها وانة بيغريني واول ما تلاقيني بلمس جسمها تبتدي انت تصورنا اذا لقيتنا خلاص اندمجنا وقلعنا هدومنا وبقينا بنلحس كس بعض وبزاز بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تدخل انت. وانت قالع وزبك واقف وتليفونك في ايدك تحطة في حتة ينفع يصورنا واحنا بنمارس معاها الجنس وبكدة يبقي كسرنا عينها ونطلب منها ومن كامل انها تدخل معانا الجنس الرباعي فهمت بقي انا بخطط لأيه ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انتي ايه شيطان يا شيخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه علشان تعرف بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..... تاني يوم ......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح تاني يوم علي رنة تليفوني بصيت في الساعة لقيتها 7 الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت التليفون. لقيتة رقم غريب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>؟ :: الو . استاذ كامل معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه مين حضرتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>؟ :: انا الرائد محمد الليثي من قسم .... كذا انا :: اهلا وسهلا يا فندم خير في حاجة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الرائد محمد :: حضرتك صاحب الشقة اللي في الدور السادس في عمار كذا اللي في شارع كذا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه يا فندم خير في حاجة حصلت في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الرائد محمد :: الشقة بتاعتك تم سرقتها بعد ما الباب اتكسر والحرامي دلوقت ممسوك في القسم وحضرتك لازم تبقي عنظي النهاردة الساعة 2 بعد الضهر علشان نتمم المحضر بس حضرتك لازم تعدي علي شقتك الاول وتشوف ايه اللي اتسرق بالظبط علشان نثبتة في المحضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: حاضر يا فندم انا حاليا بصيف في ......؟ وهيبقي قدامي بتاع تلاتة او اربع ساعات بالكتير وهبقي في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الرائد محمد :: ماشي يا استاذ كامل المهم متتأخرش علشان نقفل المحضر ونحول الحرامي للنيابة المسائية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا حاضر يا فندم وقفلت السكة معاه وقومت بسرعة لبست هدومي وجريت علي برة علشان اركب اي مواصلات تنزلني بسرعة بعد ما وصلت موقف الميكروباصات وركبت العربية اللي هتوصلني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت تليفوني واتصلت ب سلوى علشان اعرفها علشان متقلقش عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: الو ياقلبي صباح الفل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بقولك علشان متقلقيش عليا انا راكب عربية مكروباص دلوقت وراجع شقتي علشان اتسرقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: نعم .. انت بتتكلم جد شقتك اتسىرقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هي دي فيها هزار يا سلوى اه شقتي اتسرقت بس الحرامي اتمسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب وانت عرفت ازاي.. مين اللي قالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الظابط اللي مسؤل عن القضية دي هو اللي كلمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب والظابط جاب رقمك منين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: معرفش بقي اديني هروح وهعرف كل حاجة منة هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب يا كامل ابقي طمني اول ما توصل وان شاء ال*** خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي وابقي عرفي سميرة ووفيق علشان مينشغلوش عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حاضر هعرفهم بس شوية كدة تلقيهم لسة نايمين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي يلة بقي سلام دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: متنساش تطمني اول ما توصل. .. سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت السكة وحطيت ايدي علي راسي وفضلت افكر ياتري ايه اللي اتسرق من الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...... ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الإحداث التالية هناك عند سميرة ووفيق و سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.............ذض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد نص ساعة سلوى اتصلت بسميرة علشان ك.طك اللي حصل مع كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: الو يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: صباح الخير يا سميرة عاملة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تعبانة والل** من امبارح ومش قادرة اقوم من علي السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ياخبر بجد تعبانة يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يا حبيبتي حاسة جسمي مكسر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هو في ايه النهاردة عامل كدة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: خير يا سلوى مالك في حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: شقة كامل يا ستي اتسرقت وكامل دلوقت في طريقة للشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يا خبر اسود .. امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: معرفتش تفاصيل بس الحرامي اتمسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب كويس انة اتمسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا هجيلك بقي يا حبيبتي ولا انتي هتنامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا مش هنام تعالي ونقضي اليوم مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: خلاص هصحي اكرم والبسة وا اجيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بصت ل وفيق اللي كان قاعد جنبها وبيسمع الحوار وضحكت وقالتلة خلاص الفار دخل المصيدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قوم يلة انت اعمل اللي اتفقنا عليه وابقي عرفني انهي كوباية سلوى من كوبة اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: متقلقيش كلة هيمشي زي ما رسمتي بالظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلوا يضحكوا لأن خطتهم ماشية زي ما اترسمت بالظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية الباب خبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق راح فتح الباب وسلم علي سلوى واكرم وقالهم اتفضلوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفتح التليفزيون لا اكرم وشغل له قناة كرتون وقالة اقعد هنا يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق راح قعد في المطبخ و ودانة مع سميرة و سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ايه يا حبيبتي مالك بعد الشر عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مفيش بس حاسة جسمي همدان شوية ومكسلة اقوم حتي من عالسرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يا شيخة خضتيني عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههه تسلميلي ومنحرمش منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: شوفتي اللي حصل ل كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يا حبيبتي بس كويس ان الحرامي اتمسك وحتي وفيق هيكلمة شوية كدة ويشوف هعملوا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: **** ميحرمهمش من بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: امين ... يا وفيق يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق خرج من المطبخ .. نعم يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ما تجيب يا وفيق عصير ل اكرم وباكو بسكويت من عندك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهات ل سلوى كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: عنيا ل اكرم وام اكرم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تسلم عنيك يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خمس دقايق ووفيق خرج بالعصير بتاع اكرم و سلوى وادا. سلوى كوباية العصير بتاعتها وقعد هو جنب اكرم وشربة العصيىر بتاعة وفضل يلاعبة ويضحك معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية اكرم ابتدي ينام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ضحكت وقالت ل سلوى الحقي ابنك جاي ينام عندنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى .. مش عارفة ايه النوم ده كلة وراحت تصحيه .. سميرة قالتلها وهتصحيه ليه خليه ينام براحتة ونيمتة علي السرير التاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مالت علي ودن سلوى معايا سيجارة حشيش ايه رائيك نشربها سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: نعم ياختي انتي عايزاني اشرب معاكي حشيش وجوزك قاعد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ياستي جوزي عارف اني بشرب حشيش وهو اللي بيجيب وبيلفلي. وبعدين هو في المطبخ هولعها انا وطول ما هو جوا انتي تاخديلك نفسين ولما يطلع هبقي انا اللي بشرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا بصراحة نفسي اجربة. بصي ولعي انتي وانا هاخد نفسين وخلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ده هيخليكي تنسي الدنيا وتنسي الناس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولعت الجيوان وخدت نفسين وادت الجيوان ل سلوى اللي اخدت اول نفس وفضلت تكح وادت الچيوان لسميرة وقالت مش هشرب الزفت ده خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة فضلت تقنع سلوى انها تشرب وان الكحة بتبقي في الأول بس لغاية ما سلوى اخدت منها الچوان تاني وشربت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلوا يدو لبعض الجوان لغاية ما خلص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش خمس دقايق وكان مفعول الچوان مع نقط التهيج اشتغلوا مع سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاء علشان مش بتشرب حشيش دماغها كانت خفيفة وراحت بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واشتغلت سلوى تضحك علي اي حاجة سميرة تقولها او تعملها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقالت وهي بتضحك لسميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مش عارفة حاسة نفسي مبسوطة اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قعدت جتب سلوى وراحت علي ودنها. وقالت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احلي حاجة في الحشيش بيخلي الست تبقي عايزة تتناك وكسها واكلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ضحكت وقالت اهو انا دلوقت كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طبعا سلوى مش حاسة بللي هي بتقولوا لأنها واقعة تحت تأثير الحشيش وتأثير نقط التهيج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قربت علي سلوى ومسكتها من بزازها وفضلت تدعك فيهم و سلوى عمالة تضحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اللحظة دي وفيق مسك موبايلة من ورا ستارة الحمام وابتدي يصور اللي بيحصل بين سميرة و سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بدءت في فك زرائر قميص سلوى لغاية ما كل الزراير اتفكت وظهر سنتيان وبزاز سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت ايدها تحت السنتيان وفضلت تفعص في بزازها وتلعب في حلمة بزها سلوى هاجت وسخنت وايدها راحت تلعب في كسها وتدعك فيه ونامت علي لي ضهرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قلعت سلوى كل هدومها وهي كمان قلعت هدومها. ودخلت بين وراك سميرة وفلئست وشاورت ل وفيق.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق حط التليفون علي طرايزة مقابلة للسرير والكاميرة في اتجاه سميرة و سلوى وبتصورهم فيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق كمان قلع كل هدومة وراح ورا مراتة سميرة اللي مفلئسة وبتلحس كس سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضل يلحس كس مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>و فاء هايجة وكسها خلاص مش قادر وشهوتها بقت متملكاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت وطلعت بكسها فوق شفايف سلوى وهي نايمة وحطت كسها علي بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق فتح رجل سلوى اللي شافت وفيق وحاولت تبعد عنة لكن ايد سميرة كتفتها وكسها علي بوق سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق حط زبة جوة كسها وفضل ينيك فيها بكل عنف لغاية ما سلوى سلمت نفسها وجسمها ل وفيق وبدءت تلحس كس سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق شاف سلوى وهي بتلحس كس مراتة سميرة عرف ان سلوى خلاص سلمت نفسها وكسها ليهم بدء في نيك كسها بالرقة وبالراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقام مسك الموبايل وبداء يصور وش سلوى وهي بتلحس كس سميرة ونزل بالكاميرا علي كسها وهي ممحونة وواخدة زبة كلة في كسها اللي بينكها وهي مستمتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة راحت نايمة علي ضهرها. و سلوى فلئست بين وراك وافخاد سميرة ونزلت تلحس كسها تاني ووفيق من وراها ماسكها من وسطها وراشق زبة في كسها من الخلف وشغال يرزع زبة وهي تتمحن و تتأوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااه بررررراحة بررراحة زبك بيوجعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بينيك سلوى وبيصورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبيقولها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عجبي زبي يا متناكة... زبي انا ولا زب كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه اااااه برااااحة برااااحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق فضل ينيك كسك سلوى بكل قوة. هي تلحس كس سميرة وتتوجع بسبب زب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شووية راحل شايل زبة من كسها وطلب منها تمص زبة وايدة ماسكة الموبايل بتصور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى لفت ومسكت زب وفيق وفضلت تمصة وتلحسة وتدعك فيه ووفيق عمال يقولها مصي يا شرموطة زب سيدك وفيق والحسيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طبعا سلوى اصلا مش مدركة اللي بيحصل لأنها متخدرة وهيجانها هو اللي متحكم فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى فضلت تمص وترضع زب وفيق بعدين را مخليها تنام علي ضهرها ورفع رجلها لفوق وهو نام فوق منها وحط زبة تاني جوا كسها وسميرة اخدت الموبايل من وفيق وفضلت تصور وفيق وهو بينيك سلوى تصوير كامل بوشهم ومركزة علي التأثير الجنسي علي وش سلوى ورد فعلها وا اهاتها. وشوية لفت ونزلت الكاميرا من تحت طيز وفيق علشان تصور زبه وهو بيدخل كسها ويخرج منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما وفيق خلاص هيجيب لبنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرج زبة بسرعة وفضلت يدعك فيه لغاااااية ما جااااااب لبنة علي صدرها و وشها حتي السرير اتغرق لبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدها قامت سميرة اخدت دش ووفيق وخلوا سلوى تلبس هدومها وقعدوا يتفرجوا علي التليفزيون لغاية ما بدءت سلوى تحس وتدرك باللي حصل وانها كانت ضحية لسميرة ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول ما خلاص فاقت وحست بتفسها وافتكرت كل حاجة حصلت. انهارت في البكاء وفضلت تحسبن علي سميرة وعلي وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واخدت ابنها اللي هو كمان صحي وفاق وراحت علي اوضتها وقفلت علي نفسها وفضلت طول الوقت في بكاء وانهيار شديد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الرابع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا وبعد سفر اربع ساعات تقريبآ وصلت البيت وطلعت جري زي المجنون علي السلالم لغاية ما وصلت باب شقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكانت المفاچئة الأولي لي ان باب الشقة سليم ومفهوش اي كسر ولا حتي خدش يدل علي ان الشقة تم كسرها او سرقتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حطيت المفتاح في الباب والمفاجئة الثانية ان الباب متفتحش اصلا وانة مقفول بالمفتاح زي ما سبتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت اعرف انها كانت اشتغالة من حد يعرفني كويس وان الشقة متسرقتش من الأساس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت شقتي ولقيت كل حاجة زي ما هي دخلت اوضة النوم بردو مفيش اي حاجة اتسرقت .. خرجت الصالة و قعدت علي كنبة الأنتريه ودماغي عمالة توديني وتجبني مين اللي عمل معايا الفصل ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايه الهدف منة لكن للأسف دماغي مرحتش خالص ل وفيق او ل سميرة ومكنتش مديهم اي خيانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>افتكرت سلوى وانها ممكن تكون قاعدة علي اعصابها ومشغولة عليا واني لازم اطمنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت تليفوني من جيبي واتصلت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولكن جرس للنهاية ومردتش حاولت مرة تانية وبردو مش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتصلت بسميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايوة يا كامل .. انت في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه لسة واصل مليش عشر دقايق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ايه الأخبار وايه اللي اتسرق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مفيش حاجة اتسرقت والموضوع اشتغالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اشتغالة ؟ مين اللي هيشتغلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا عارف بقي اهو حد ابن كلب بيهرج شكلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب كويس ان الشقة سليمة ومفيش حاجة اتسرقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه الحمد لل*** طبعا .. المهم مشفتيش سلوى عمال بتصل بيها مش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: سلوى ؟ كنا مع بعض ومشيت من عندي من شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب معلش ممكن تعدي عليها وتطمنيني اصلي عمال ارن عليها مش بترد خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: حاضر هروح اشوفها وابقي ارن عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت السكة.. ودخلت المطبخ علشان اعمل كوباية شاي اظبط بيها دماغي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>......................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحوار بين سميرة ووفيق بعد ما قفلت معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه كامل كشف حاجة من خطتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا لسة معرفش حاجة هو دلوقت دماغة مشغولة ب مين اللي ضحك عليه وكلمة علي اساس انة ظابط وهدفة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب ليه بيسأل علي سلوى ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بيقولي انة بيرن عليها ومش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تلقيها لسة بتبكي هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههههههه اصل النيك كان شديد عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب احنا هنوريه الفيديو ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اصبر مش عايزين نستعجل ونبوظ كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اصبر ؟ هو احنا عملنا كل ده ليه ؟ علشان في الأخر تقوليلي اصبر؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه نصبر لما نشوف سلوى هتعمل ايه وهتقول ل وفيق ولا هتخاف مش يمكن تيجي برجليها وتخاف نفضحها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي نصبر .. طب دلوقت هتعملي ايه هتروحي تشوفي سلوى ولا هتقولي ل كامل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش عارفة بجد ؟ طب بقولك ايه ما تروح انت تخبط عليها واذا فتحتلك قولها كلمي كامل مشغول عليكي وتعالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بسيطة حاضر هروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق راح لغرفة سلوى ورجع بعد نص ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقال ل سميرة ان سلوى سابت الغرفة بتاعتها وادت المفتاح لأمن الشاليهات وخدت ابنها ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مشيت خالص ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اه مشيت خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كدة الموضوع اتعقد واتنيل بستين نيلة .. انا دلوقت هقول ل كامل ايه ولو قولتلة مشيت وسابت الشالية هقولة مشيت ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انا هرن عليها يمكن ترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي جرب كدة يمكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: احا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: قفلت تليفونها خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: دي كدة احلوت خالص .. وكدة كامل هيعرف اننا احنا اللي عملنا الحوار ده كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب دلوقت هنعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هنعمل ايه يعني احنا مالنا ما تمشي ولا تغور في داهية هي كانت من بقية اهلنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اقصد هتقولي ل كامل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة هتصل عليه واعرفة انها مشيت واننا احنا كمان هنمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: كدة احسن خلينا نروح وهناك نبقي نشوف هنعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا شربت الشاي بتاعي ودخلت ريحت جسمي علي السرير وعيني غفلت من الأرهاق والتعب وصحيت بعد ساعتين علي رنة تليفوني. قمت بسرعة وقولت دي اكيد سلوى مسكت تليفوني لقيتها سميرة اللي بتتصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايوة يا سميرة خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: سلوى سابت الشاليه ونزلت وحتي تليفونها اتقفل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي متأكدة انها سابت الشاليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه طبعا لأنها سلمت المفاتيح للأمن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه اللي يخلي سلوى تعمل كدة فجاءة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تسيب الشاليه ومتردش علي تلفوناتي. وكمان تقفل تليفونها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يمكن حصل حاجة معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش يمكن ده اكيد . بس اللي مجنني انا مش بترد عليا ليه .. وانا معملتش معاها حاجة وحشة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل احنا كمان بنحضر حاجاتنا ونازلين .. في حاجة انت سبتها هنا نجبهالك معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مفيش حاجة سبتها لأني مكنتش ضامن اني هعرف ارجع تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ::طيب انا هقفل دلوقت علشان بنحضر حاجتنا علشان ماشيين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طيب لما توصلوا هنا ابقي رني عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي يلة سلام بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت السكة وفضلت افكر ايه اللي حصل مع سلوى يخليها تمشي كدة من غير حتي ما تتصل بيا وتعرفني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومسكت تليفوني وحاولت تاني اكلمها لكن كان تليفونها خلاص اتقفل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت الصالة وفتحت التليفزيون وتليفوني قدامي كل عشر دقايق تقريبا اتصل ب سلوى وكل مرة للأسف تليفونها يديني مقفول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرت الساعات وكأنها سنين مش عايزة تمشي وتفكيري في سلوى وايه اللي حصل معاها وخلاها تمشي كدة وتقفل تليفونها هيجنني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعلي الساعة 11 بالليل لقيت سميرة بترن عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: الو يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو سميرة .. انتوا جيتوا امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: جينا من بدري بس نمنا ولسة صاحيين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مفيش جديد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بالنسبة لأيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ل سلوى مفيش جديد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا مفيش .. بقولك ما تنزل تسهر معانا احنا مظبطين سهر هتنسيك اسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش رايق للسهرات خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وحياتي عندك ل تنزل دانا هفرفشك وهخليك تنسي التعب والهم وكمان تنسي سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:: ماشي نازل انا اصلا مبضون هنا ومش لاقي حاجة اعملها ودماغي هتنفجر من التفكير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب تعالي بسرعة علي ما وفيق يلف كام سيجارة حشيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وكمان حشيش دانتوا عايزين تخربوها بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههه يلة انزل بسرعة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت السكة معاها وكنت قاعد بشورت وفنلة قولت مش هغير وهنزل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ونزلت ورنيت جرس الباب فتحلي وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت جوة لقيت سميرة مروقة علي نفسها علي الأخر لابسة ترنج نص كم وشورت بتاع الترنج استرتش ومش لابسة كلوت تحت منة. وكسها باين اللحم بتاعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلمت عليها ومسكتها من كسها وقولتلها انتي علي طول كدة مبينة كسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: هههههه علشان تعرف انا ليه بحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههه وانا كمان بحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بس بقي متحرجونيش هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اتعشيت يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا ولا حطيت في بوقي حاجة من ساعة ما جيت الصبح التفكير نايكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انا بعد بكرة لما انزل الشغل اكيد هشوفها وهعرف هي مشيت ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه وحيات ابوك يا وفيق وخليها تكلمني ضروري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بقولكم ايه انت وهو خلاص كفاية كلام في الموضوع ده انتوا النهاردة بتوعي انا وانا مش عايزة اسمع سيرة اي حاجة غير الفرفشة ممكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: خلاص يا روحي مش هنتكلم تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانا كمان تعبت ومحتاج افصل بجد .. هتعشيني ايه بقي يا سحور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ووفيق نزل جاب كباب وكفتة وسلطات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طيب تمام يلة بقي جهزي علشان انا واقع من الجوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: من عنيا لدكريني اللي هيظبطوني ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: وانا هروح اطلع البيىرة من التلاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احا بيرة و حشيش انتوا عايزين تموتوني النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه لا انا عايزاكم انتوا اللي تموتوني النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: شوف الولية المتناكة عايزة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش متناكة عايز ايه من متناكة هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: متناكة وجوزي عارف هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احلي متناكة ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة دخلت المطبخ وهي بتدلع وترقص في طيزها وبعد خمس دقايق خرجت بصنية كبيرة فيها اطباق الكباب والكفتة والسلطات وطبق شيبسي وكنزات البيرة والتلج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعدت وسطينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة كانت المرة دي مختلفة ووفيق كمان مختلف عن المرة الأولي لأنهم خلاص اتعودو عليا ومبقاش فيه احراج مني ويمكن كمان علشان اللي عملوه في سلوى ونجاح خطتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة كانت بتتدلع وبتأكلني وبتأكل وفيق واخر شرمطة ومحن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكل شوية تمسك زبي وتمسك زب وفيق جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكلنا وشربنا البيرة المشبرة بالتلج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت شالت صنية الأكل ووفيق دخل جاب طبق مليان حشيش وتبغ سجاير وكان فيه سجارتين ملفوفين ولف عليهم كمان اتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعدنا بعد ما سميرة شغلت اغاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءنا في شرب الحشيش لغاية ما حسيت اني بقيت في عالم تاني والحياه بقت عنب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت وبدءت في الرقص والميل بجسمها روحت معاها ومع جسمها الملبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقومت رقصت معاها وامسكها من طيزها وفيق سخن علي منظر مراتة وهي بترقص معايا وايدي بحسس علي طيزها راح قايم هو كمان ورقص معاها وبقينا انا وهو ذانقين سميرة مراتة في وسطنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلنا نرقص ونتبادل التحسيس علي طيز سميرة و لمس في بزازها لغاية ما تعبنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت نمت علي الأرض وسميرة راحت نامت فوق مني وشفايفي بين شفايفها هتاكلهم وبتدعك كسها في زبي وتقولي انا اللي هشبع نيك منكم النهاردة ااحححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت وروحت قالع الفلنة والشورت والبوكسر وهي كمان راحت قالعة الترنج بتاعها وبقت واقفة قدامي بالأندر والسنتيان قربت عليها واخدتها في حضني ووفيق جه حضنها من ورا ولاذق فيها لغاية ما بقت طيزها راشقة في زبة وانا زبي راشق بين فخادها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق حاضنها و عمال يبوس في رقبتها وانا شفايفي هارية شفايفها وزبي واقف ومنتصب وبيحك في كسها وفخادها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي عمالة تتلبون وتتشرمط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اه اه يخرب بيت زبكم وجمالة مفيش اجمل من كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق نزل علي ركبة وبقي وشة قدام طيز سميرة ومسك الأندر بتاعها ونزلة وهي رفعت رجليها وقلعت الكلوت وانا قلعتها السنتيان ونيمناها علي الأرض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نامت علي ضهرها وانا دخلت بين وراكها وفتحت رجليها وبدءت الحس كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق العرص طلع فوقها ووقف علي ركبة وبقت نايمة بين رجليه وزبة علي بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصباعي بقيت بحسس براحة علي كسها ولساني جوا فتحة كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي بتمص زب جوزها العرص وبتتلوا بكسها علي لساني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه اححححح زبك حلو اوي يا متناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بقي انا متناك يا شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه متناك يا روحي ونفسك كامل ينيكك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا عمال انيك في كس سميرة بلساني والعب في زنبورها بصباعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: حط صباعك في طيزي وانت بتلحس كس يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تفيت علي خرم طيزها ودخلت صباعي جوا طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واهاتها بدءت تذيد وتتموحن بمنيكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااح اااااااااح بعبصني اووووي في طيزي المتناكة ياكمولة بعبص طيز لبوتك سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ببص علي سميرة بعنيا لقيتها بتحسس علي طيز وفيق وهي بتمص زبة وراحت حاطة صباعها جوة طيز وفيق وفضلت تبعبص فيه وهو بقي عامل زي الشرموط هو كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: حاسس بصباعي في طيزك يا خول حلو البعبوص ده يا متناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اه يا روحي اي حاجة منك تبقي حلوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت من بين فخاذ سميرة ووفيق جه مكاني وراح يلحس كس الشرموطة مراتة وانا وقفت وراه راسها وحطيت زبي في بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت زبي بايدها وفضلت تمص فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااه علي زبك انت كمان يا كامل اااااااااح ااااااح اوووو طعمة ياخد العقل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واخدت بيضاني جوة بوقها تشفطهم وترضعهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قال لمراتة يلة يا شرموطة علشان نفشخك انا وكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يلة يا روحي افشخوني قطعوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت وفلئست ووفيق جه من وراها ومسك زبة وحطة علي كسها وهي بقت تحرك وسطها يمين وشمال علي زب جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وواحدة واحدة وفيق نشن علي فتحة كسها ودخل زبة جواها صرخت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه يا متناك بررررراحة ياخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: براحة ايه يا لبوة انتي لسة شوفتي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا حاطط زبي علي بوقها وعمال افعص بأيدي في بزازها وهي تصرخ شوية وتمص شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>. ووفيق عمال ينيك في كس الشرموطة مراتة وزبة هاريها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>برررراحة يا خول. انت ايه زبك شادد حيلوا عليا كدة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: زبي علي طول شادد حيلوا يا لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اوووف اااااه لا علشان شايف مراتك لبوة وبتناك من صاحبك يا خول. اي اي برررراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلمات سميرة كانت اكبر منشط جنسي للعرص جوزها وبقي بينكها بعنف وقوة بزبة اللي بقي زي الحديد جوا كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قام وانا روحت وقفت علي ركبي ورا الشرموطة سميرة وهي مفلقسة وتفيت علي خرم طيزها ومسكت زبي وحطيتة علي اول فتحتة طيزها وبقيت بضغط براحة وشويش بزبي علي طيزها لغاية ما بدء يدخل جواها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااح ايوة ايوة ياكامل دخلة براحة كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه حلو اووووي زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي بقي كلة جوة طيزها وايدي ماسكة طيزها من جنب وسطها وبدءت في ادخال زبي براحة وسحبة براحة وهي ممحوووونة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااااااه عالحلاوة يا عاااادل كمان يا روحي نكني بمزاج وحنية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق نام علي ضهرة ووشة بين وراك وتحت كسها سميرة وزبة تحت بوقها وضع 69</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة نزلت براسها علشان تمص زب وفيق ووفيق تحت كس مراتة بيلحسة وانا وراها بنيكها في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يالهووووي علي المتعة اااااااه مش قادرة عليكم انا... اوووووووف احححححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرم طيز سميرة بقي واسع وزبي بيدخل ويخرج بأريحية وده مخليها اخر هيجان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة وهي بتمص زب وفيق كانت بتبعبصة وتقولة انا كمان بنيكك في طيزك اهو يا متناك... كان نفسي يبقي ليا زب علشان انيكك وامتع بيه يا خول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق .. ياريت ياقلبي كنت هبقي خدامك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة شكلها استحلت طيز جوزها ومحنة معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق كمان كان مستمتع ببعبصة سميرة له وكلامها الوسخة معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا عايزة اتفشخ منكم عايزكم تنكوني في كل حتة في جسمي من غير رحمة من غير شفقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق قعد علي الأرض وسميرة اديتة ضهرها وقعدت بطيزها علي زبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومالت بضهرها لورا وقالتلي تعالي انت ياقلبي نكني في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بلعت زب وفيق كلة جوا طيزا وانا فتحت رجليها وهي مايلة لورا بضهرها علي وفيق ومسكت زبي ودخلتة في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت انا ووفيق ننيك مراتة القحبة مع بعص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي عمالة تتأوه من المتعة وانفاسها اسرع من اهاتها والعرق بيصب مننا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ادخل زبي في كسها ... وفيق يسحب زبة من طيزها .. انا اسحب زبي من كسها .. وفيق يدخل زبة في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة في قمة متعتها ونشوتها الجنسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااه حلوووو اوي الوضع ده اااااااااح يالهوي علي الجمال والمتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق مسك سميرة وكتفها بأيدو جامد وانا بقيت برزع زبي بكل عنف وقوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااااااااه برررررررررراحة مش قادرة بجد يا عاااااادل بررراحة برررراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا شغال انيك في اللبوة من غير رحمة والخول جوزها زبة جوا طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق:: انا خلاص هجبهم اااااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه خلاص جبتهم يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ااااااه اااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق نطر لبنة جوة طيز مراتة وانا شغال بينك لسة في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت ازرع زبي جواها ووفيق مكتفها بأيدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخلاص حسيت اني هجبهم وهي كمان عرفت من تشنج جسمي واعصابي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: جبهم جوا كسي يا كامل جبهم جوايا ياعمري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااااااااااه زبي زي ما يكون بركان لبن وانفجر جوا كس سميرة وملاه علي الأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما خلاص جبتهم جوا كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زبي وكسها بقي بينقط لبن علي وفيق جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وروحت نايم علي الأرض وهي قامت ونامت جنب زبي وفضلت تمص بقاية اللبن اللي فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ريحت يجي نص ساعة كدة وحسيت نفسي جوعت تاني قولت لسميرة جيبي الأكل من جوا علشان جوعت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: دانت تؤمر يا سبعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: احا وانا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انت المتناك بتاعي ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: دانتي هريتي طيز وفيق بعبصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بقت شرموطة وعايزة تنكني ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ومالة المهم انكم بتستمتعوا وهي احسن من الغريب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ههههههههه ماشي يا كامل من حقك مانت بقيت سبعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة جابت الأكل وقعدنا كلنا اكلنا تاني وبعد الأكل قامت سميرة تعمل لينا شاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الخامس عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ما شربنا الشاي وفيق كمل لف الحشيش وكملنا شرب وبعدين قومنا فشخنا سميرة نيك تاني لغاية الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة كسها وطيزها اتهرو نيك مني انا ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد الفجر كدة قومت علشان امشي سميرة قالتلي لا هتنام هنا وهتكلم اليوم بكرة كلة معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انام فين ؟ انا مش برتاح غير علي سريري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وانا نفسي انام في حضنك .. متبقاش غلس و اقعد بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ووفيق ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق:: خلاص ياعم نام هنا وانا هنام علي السرير الصغير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق علي طول في حضني ميجراش حاجة يعني لما تنام معايا انت النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص يا ستي هنام معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق خرج ونام في الأوضة الصغيرة وانا وسميرة نمنا علي السرير بتاعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة مرديتش تخليني البس اي حاجة ولا هي لبست حاجة ونمنا زي ما احنا كدة عريانين ملط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وادتني ضهرها وطيزها لذقت في زبي ومسكت ايدي وخلتني احضنها وامسكها من بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت في نووووم عميق لغاية الساعة واحدة الضهر .. صحيت ملقتش حد جنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست فلنتي والبوكسر وخرجت الصالة لقيت سميرة فاتحة التليفزيون وبتابع فيلم عربي ووفيق قاعد علي الأرض وبيشرب شاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: صباح الخير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: صباح النور كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: صباح الفل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: محدش صحاني يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قولنا نسيبك ترتاح وتنام براحتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ارتحت علي سريري هههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احة هو اللي ينام جنب اللبوة مراتك ميرتحش بردو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قولوا علشان يقدر النعمة اللي هو فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يا حبيبتي انا عارف ومقدر طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة قومي اعمليلي شاي علي ما اغسل وشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: من عنيا لسبعي اللي مظبطني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت غسلت وشي وخرجت لقيتها جايبة الشاي وقعدت ولعت سيجارة وشربت الشاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومسكت تليفوني واتصلت ب سلوى .. لقيت بردو تليفونها مقفول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت مني نفخة غضب ورميت التليفون جنبي علي الكنبة بتاعة الأنتريه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بصتلي كدة بحيرة ورفعت جاحبها ونزلت التاني وسألتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مالك يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بتصل ب سلوى بردو تليفونها مقفول مش عارف في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تلاقي حصل معاها ظرف طارئ وبكرة اكيد هنعرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا اللي هيجنني اني مش عارف فيه ايه وليه متصلتش عليا وعرفتني لو حصل معاها حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ياعم متقلقش هي كدة كدة معايا في الشغل ولو فيه حاجة اكيد هعرف انت بس ريح دماغك شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وبعدين انت في ايه كل شوية سلوى سلوى هو انا مش مالية عينك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مالية عيني وعين اللي خلفوني طبعا بس انا قلقان عليها لانها مشيت من غير ما نعرف ليه وحتي تليفونها مقفول ... انتي مش شايفة ان دي حاجة تقلق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وانت مش شايف انك مزودها اوي وكفاية كدة علشان مش ناقصة حرقة دم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بصيت عليها ولفيت بجسمي ناحيتها وبأبتسامة ملت وشي و قولتلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه ده يا بطوطة انتي بتغيري منها ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه يا كامل بغير وانت عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: احا وبتقوليها كدة قدامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه احا انت ياعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههه انت حبيبي وكامل حبيبي وبموت فيكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ابسط ياعم اهي بتحبك اهي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت ودخلت اوضة النوم وخرجت بعد نص ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احا علي القميص اللي لابساه مشفتش كدة في جمالة وجمال جسمها عليه قميص موف ضيق علي صدرها مبين فلقة بزازها وحلمة بزازها بارزة منة نازل ماسك في سوتها لغايةتحت كسها بشوية من ورا ضهرها عريان علي شكل سبعة وطيزها بارزه ومدورة وقابة لفوق شوية منظرها يهيج الحجر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا شوفت المنظر ده وكسم الهيجان اللي هجتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احة يا سميرة انتي مبتشبعيش نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: واشبع ليه وانا معايا اتنين فحول بيروقوني وبيروقو كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه مش هتسد ولا ايه ياعم كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اسد معاها ومع عشرة ياعم انت بس احة مش كدة يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ده كدة وابو كدة وهتنكني بمزاجك او غصب عنك ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: راح قايم ولذق في سميرة من ورا وقال انا هفشخك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا انا عايزة كامل ينكني وبعد ما يخلص تنكني انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: دانتي عديتي مرحلة اللبونة بمراحل ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا بموت في اللبونة والمنيكة هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت شداني من ايدي وقومتني ودخلنا مع بعض اوضة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق جه ورانا سميرة وقفتة بأيدها وقالت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لو هتدخل معانا تتفرج بس .. لغاية ما كامل يخلص نيك فيا ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي يا قلبي وكمان هصوركم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لو جبت وشي مش هيحصل كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت شداني من ايدي وذقتي علي السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نمت علي ضهري وهي طلعت علي ايدها زي القطط وطلعت بأيدها لغاية ما وصلت عند زبي .. ووفيق ماسك الموبايل بيصور ومستمتع بالشرموطة مراتة اللي كل يوم بتزيد شرمطة ومنيكة واحتراف في ممارسة الجنس معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت لغاية لزبي وايدها بتحسس علي زبي اللي كان لسة انتصابة موصلش لزروتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت تتحسسة وتلمسة وتلاعبة وتبوسة وهو تحت الشورت ومع لمساتك ولعبها الرقيق بدء زبي في الأنتصاب والتحرك حتي انتصب لاخر ما عندو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اه يا كامل شكل زبك وهو نايم يخلي احسن شرموتة تتمني تلعب فيه وووواااااه منة وهو لسة بيقف اااااخ ببقي نفسي اكلة واعضعضة بسناني ابن الوسخة ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بقي زبي انا ابن وسخة .. يالبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بموت فيه وفي وساختة وراحت ماسكة الشورت بأيدها وبدءت في تنزيلة .. زبي لسة مستخبي بس المرة دي تحت البوكسر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت بلسانة ولمست زبي بررراحة وايديها بتفعص في بيضاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: براحة علي بيضاني يا كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هششششش سبني اعيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصوابعها مسكت البوكسر وتنزلة واحدة واحدة ولسانة فوق البوكسر بينزل معاه علي لحم زبي لغاية ما نزلت البوكسر بين وراكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت زبي بين قبضة ايدها وفضلت تدعكة طلوع ونزول وكأنها بتضربلي عشرة وشفايفها واخدة زبي بينهم وبتمص في الراس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بيصور كل لحظة وبيقرب الكاميرة وبقي محترف هو كمان تصوير مراتة وهي بتمص وترضع في زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية لقيتها بتعضعض في راس زبي عضعضة خفيفة حسستني بمتعة اكبر وانا ماسكها من شعرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضغطت علي راس زبي بصوابعها علشان خرم زبي يبان ليها وبطرف لسانها بقت بتلحسة وتحركة حركات لولبية وايدها بتلعب في بيضاني اللي كانت مدلدلة وسايبة وناعمة وده كان ثايرها اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلتني رفعت رجلي لفوق وبلسانها اللي عامل زي التعبان بيتحرك شمال ويمين .. نزلت بلسانها تحت بيضاني فضلت تتحرك بلسانها من تحت لغاية فوق وبعدين تلحس حولين البيضان ..وتطلع تاني لغاية ما توصل لراس زبي وتمص فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احلي احساس ممكن الراجل يحسة لما شرموطة عندها خبرة في مص الزب ولحس البيضان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت بعد كدة بلسانها من زبي علي بطني لغاية ماوصلت لصدري .. وهنا كانت المتعة التانية اللي مستحيل تتوصف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت عند حلمة بزي اليمين وبطرف لسانها بدءت تحركة حولين الحلمة وفوق الحلمة وايدها ماسكة زبي وبكل حنية بتدعك فيه بعدين بدءت في مص الحلمة برراحة وايدها طلعت علي حلمة بزي التانية ترقصها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووف بجد علي الأحساس بالمتعة والنشوة الجنسية اللي بقيت فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلصت مص في حلمات صدري وراحت طالعة فوق مني 69 وادتني كسها وطيزها اخدت شفرات كسها وزنبورها المدلدلين بين شفايفي امصهم وهي بتمص زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااح اوووووو الحس كسي اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعبص طيزززي وانت بتلحس كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت صباعي جوا طيزها ولساني رايح جاي لحس في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة انفاسها سبقت اهاتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والعرص عمال يصور مراتة المتناكة وهي ممحونة وبتمص زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت من عليا وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها علي الأخر ومسكتهم بأيدها وقالتلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلة بقي تعالي نكني في كسي بسررررعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جيت انا دخلت بين فخاذها وزبي منتصب وعارف طريقة وبدءت في ادخال زبي جوا كسها اللي كان غرقان من ريقي ومصي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي ملاقاش اي صعوبة في الدخول لأن كسها كان مفتوح وجاهز لأستقبالة وبلعة بالكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابتديت انيك اللبوة في كسها وزبي بيحك في جدارة بدون اي رحمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااح ااااااااااح اووووووف حلو اووووي ياكامل حلووو اوي بجد زبك تخين اوووي وماليني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا عمال ادخل زبي براحة واسحبة براحة اخرجة برة خالص وارجع ادخلة تاني ببطئ وحنية وكسها كان مزفلط وسخن وبيبلع زبي بكل سهولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع الوقت سرعة ادخال زبي جوا كسها بدءت تزيد والقوة تزبد وهي تصرخ وتتلوي تحت مني من شدة المتعة والمحن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نمت بجسمي كلة فوق منها وصدري بقي فوق صدرها وايديها حضناني من ضهري ومكتفاني فيها ووسطي شغال يرجع لورا ويرزع زبي جواها لقدام ومع كل رزعة من زبي لكسها تصرخ وتتأوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه ااااااه يخرب بيت كدة يخرب بيت كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حلو حلو حلو اوي زبك حلو يا كامل نيك نيك كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زبي بعد ما هريت كسها نيك ونيمتها علي بطهنا ونمت فوق منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت اتحرك بوسطي وزبي بحاول ادخلة بين طيزها .. هي راحت لفت ايدها ومسكت طيزها وفتحتها علشان زبي يعرف يدخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي بقي بين فلقتها وعلي خرم طيزها بالزبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت انا في تحريك وسطي لفوق يدوب شوية بسيطة وانزل تاني بزبي علي خرم طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع الضغط بزبي علي خرمها ابتدت طيزها تفتح وتسمح لراس زبي بالدخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول ما راس زبي دخلت جووا طيزها شهقت من جواها شهقة كلها نار وشهوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايوة دخل اهو يا كامل زوقة بقي جوايا اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عايزاك تنكني اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقيت بضغط بزبي جوا طيزها وزبي يدخل اكتر واكتر لغاية ما بقي كلة بالكامل جواها وبيضاني لمسة لحم طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت في سحب زبي بحظر علشان ميخرجش واول ما يخرج نصة ادخلة تاني جواها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه ياكامل ااااه ياعمري نيك شرموطك المتناكة نيكني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع احتكاك زبي ودخولة وخروجة طيزها بقت اوسع وزبي بقي بيدخل ويخرج اسهل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وبقيت بخرج زبي برة خالص وارجع ادخلة تاني بكل بطئ وحنية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت انيكها والعرص جوزها يصور لغاية ما خلاص اللبن علي وشك الأنفجار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سرعت اكتر من ادخال واخراج زبي والحنية تحولت لعنف ورزع جامد جوا طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والسرير بقي يهتز بينا واهاتها زادت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااي ااااااي برررررراحة بررررراحة يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بيووووووجع يخرب بيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه زبي انفجر باللبن جووووا طيزها وهي فضلت تقفل بعضلات طيزها علي زبي وتفتحها لغاية ما جبت كل لبني جواها. ونمت جنبها من التعب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الخول جوزها قالها دوري بقي يا متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة:: سبني بس خمس دقايق مش قادرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: احا ولا دقيقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: قومت وقعدت علي الكرسي اللي قدام السرير علشان اشوف اللبوة سميرة هتستحمل قد ايه بعد ما فشخت كسمها نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة نايمة علي ضهرها مقتولة مش قادرة ووفيق هايج علي الأخر بعد ما شاف مراتة وهي عمالة تتناك في كل حتة فيها مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت ووقف علي ركبة جنب وشها ومسك راسها وذهقها علي زبة وقالها مصي يا لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة لفت ونامت علي جنبها وبقي وشها و بوقها ناحية زب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت زب الخول جوزها وبدءت تمصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايديها بتحسس علي طيزو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مصي يا لبوة زب جوزك مصي يا متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: رجعت سخنت تاني وهاجت علي زب وفيق وفضلت تمص وتخرج لسانها وتحركة علي زبة وهو ماسك راسها وعمال يدخلة جوا بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدين راح قايم وطلع فوق منها 69 ونزل علي كسها لحس ومص في شفايف كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة فاتحة طيز وفيق بأيدها وبتلحس خرم طيزو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا قولت احا في بالي هو وفيق معرص وكمان خول ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق هاج اكتر بسبب لسان سميرة اللي عمال يتحرك حوليين خرم طيزو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية سميرة مسكت زب جوزها بأيد وايدها التانية بعد ما تفت في طيزو... صباعها بدء في الدخول جوا طيز وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بمحن وصوت كلة شهوة اااااه يا بنت المتناكة صباعك حلووو اووي جوا طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وزاد من لحسة في كس سميرة وبقي هو كمان بيبعبص في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية بعد ما سميرة هرت طيز جوزها العرص بعبصة قالتلة تعالي يا متناك نكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نامت علي بطنها ورفعت طيزها لفوق شوية ووفيق من وراها مسكها من وسطها وبدء في ادخل زبة المنتصب جوا كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه ااااااااه نيك كس المتناكة مراتك يا خول نييييك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بدء في نيك سميرة براحة وببطئ وبعدين بقي بيسرع رتم وحركة جسمة وهو بينيك في كسها وصوت لحمة مع لحمها مالي الأوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايوووة كدة يا متناك زبك بقي جامد بعد ما شوفت كامل وهو بينكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل وفيق ينيك في الشرموطة سميرة وهي تتأوه من المتعة واللذة وزبة عمال رايح جاي جوا كسها واهاتهم وانفاسهم سبقاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة خلت وفيق ينام علي ضهرو وقالتلة فلئس زي ما كنت مفلئسة يا متناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق عمل اللي طلبتة منة سميرة ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا مش عارف هي ناوية علي ايه وبقيت حاسس اني بتفرج علي فيلم سكس اجنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق فلئس زي الكلبة وهي فلئست وراه وفتحت طيز الخول جوزها وبلسانها بقت تلحس خرم طيزو وايدها تدعك في زبة المدلد لتحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين راحت مدخلة صباعها جوا طيزو وفضلت تقولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا متناك حلو كدة حلو وانا بنيكك في طيزك زي المرة الشرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اه يا روحي حلووو اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه ده يا خول خرم طيزك واسع اووي .. اححح انت حد ناكك قبل كدة يا متناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انتي بس يا عمري اللي بتنكيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: دخلت صباعها التاني جوا طيزو وفضلت تنيكوا وتدعك في زبة اسرع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهو عمال يتلوي زي المرة الشرموطة ولا اجدعها لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين خلتة نام خالص علي بطنة وطعت فوق منة وبقي كسها علي طيز وفيق وبقت بتنيكوا بكسها في طيزو وهو بأيدو عمال يدعك في زبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدين قامت ونامت علي ضهرها وقالتلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلة يا خول نيكني انت كفاية عليا انيك فيك لغاية كدة... ورفعت رجليها ووفيق مسك زبة ودخلة جوا كسها .. وفضل ينيك فيها وهي مسكاه من وسطة وبتذوقة عليها علشان ينيك فيها جامد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نييييك يا متناك نيييييك اووووي يا خوووول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل يدخل ويخرج زبة بكل قوتة وعنف وهي تصرخ بررررراحة يا متناك برررراحة مش قادرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق من كلمات سميرة له خلت شهوتة تيجي بسرعة وجاب لبنة جوا كسها ونام فوق منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا روح خارج من الأوض وبضرب كف علي كف من اللي شفتة وقولت في بالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انت عيل ابن متناكة صحيح .. معرص وخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت دخلت الحمام واخدت دش و خرجت لقيتهم خرجوا ووفيق دخل ياخد حمام هو كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت علي الكنبة جنب سميرة وسألتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه اللي انا شوفتة ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههه ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هو وفيق خول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههه مش خول بالمعني الحرفي بس هو بيحبني اعمل فيه كدة وبيحب يتشتم مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احا هو فيه ناس كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هههههه اه في وفيق جوزي ... بس بعد ما بيمارس ويجيب شهوتة بيرجع طبيعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب ما هو ممكن طيزو تاكلوا بعد كدة ويتناك من رجالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا وفيق مش خول زي ما انت فاهم هو بيحب يكون كدة معايا انا وبيحب اني اكون انا اللي مسيطرة علية واشتمة واتحكم فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق خلص حمامة وجه قعد معانا وانا كل شوية ابصلة وافتكر اللي شوفتة وبيبقي نفسي اقوم اكسر عضم امة من الضرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السادس عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت قاعد اتفرج علي التليفزيون لغاية ما جالي اشعار رسالة علي تليفوني مسكت التليفون ولقيت تليفون سلوى اتفتح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بسرعة اتصلت بيها ..... جرس ومش بترد .. فضلت اتصل بيها اكتر من عشر مرات وبردو مش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اوووووف بقي متردي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بصتلي بأستغراب .. هي سلوى فتحت تليفونها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه دلوقت وعماال ارن عليها بردو مش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طيب سيب الموضوع ده علي وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق مشغول في التليفزيون ومش مركز معانا اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا همشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هتمشي تروح فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طالع شقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ياعم خليك انت ذهقت مني ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مش كدة بس مخنوق وعايز اطلع شقتي احاول اناملي شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: احا طب ما تدخل تنام جوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا انا هطلع فوق شقتي سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت شقتي وقعدت علي كنبه الأنتريه وفضلت احاول اتصل ب سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبردو مش بترد وكتبت ليها رسالة اني هتجنن عايز اكلمها واعرف حصل ايه علشان تمشي من غير ما تعرفني وكمان قافلة تليفونها وبعد ما فتحتة ليه مش بترد عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اللحظة دي كانت سميرة بتخطط لحاجة تانية ل سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحوار ده بين سميرة و وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: نعم ياستي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مالك مش معانا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :::: مفيش بتفرج علي الفيلم مالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طيب سلوى فتحت تليفونها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بجد ؟ امتي فتحتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مانت مش معانا ومركز في التليفزيون .. من شوية كامل اتصل بيها وجرس ومردتش عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب انا هعمل ايه يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بقولك ابعتلي الفيديو بتاعها من معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ناوية علي ايه تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ابعت بس الفيدو وبعدين هتفهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي هبعتهولك علي الواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت تليفونها واستقبلت الفيديو من وفيق وفتحتة اتفرجت عليه وتأكدت ان الفيديو فيه وش سلوى واضح جدا وهي بتتناك من وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت منزلة برنامج من المتجر لعمل بعض التعديلات والمونتاچ علي الفيدو وفعلا ظبطت الفيديو ودارت وش وفيق و ووشها وسابت وش سلوى زي ما هو واخدت بعدين كام صورة من الفيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت كلمت سلوى واتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: سلوى انتي فين عيزاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى شافت الرسالة بس مردتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: سلوى ردي عيزاكي ضروري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بردو سلوى بتشوف الرسايل ومش بترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب بصي بقي انتي هتردي عليا يعني هتردي يا اما هنزل الفيديو بتاعك ده علي مواقع السكس ودي صورة منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت باعتالها صور و هي بتتناك من وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد دقيفتين سلوى ردت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حرام عليكم انا عملتلكم ايه علشان تعملو فيا كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: علشان كامل حبك كامل مكنش لازم يحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب وانتي ايه اللي ضايقك انتي ووفيق من كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: علشان انا بحب كامل وانتي اخدتيه مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انتي بتقولي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: زي ما بقولك ايه مستغربة علشان جوزي عمل فيكي كدة علشان مراتة بتحب صاحبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا مش مصدقة بجد معقول فيه كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصي انا عايزة اشوفك دلوقت مش هينفع كلام الواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تشوفي مين حرام عليكم سبوني في حالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماهو انا لو مشفتكيش واتكلمت معاكي هنشر الفيديو بتاعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هتشوفيني فين طيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: عندك في شقتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا لا مش هينفع في شقتي انتي مجنونة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا قولت خلاص وانتي عليكي تقولي حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حرام عليكي اللي بتعمليه فيا ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ها انجزي هجيلك امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: علشان خاطري بلاش شقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا هقابلك في شقتك ها امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلاص خليها بعد بكرة واكرم في المدرسة الصبح الساعة 10</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: العنوان ايه بالظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: العنوان شارع .....*** في ......**</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تمام بس لو حصل منك اي لعب كدة او كدة الفيديو بتاعك هيتذاع والكل هيشوف لحمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا مش هعمل حاجة بس توعديني تمسحي الفيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: امسح ايه انتي بقيتي بتاعتي خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بتاعتك ازاي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لما اشوفك هتفهمي كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخلصت الدردشة بينهم وسميرة ابتسمت ابتسامة كلها خبث وشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بص ل سميرة وهو مش فاهم مراتة بتخطط لأيه وراح سألها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: سميرة فهميني اللي في دماغك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مفيش بس ليا مزاج اتمتع بلحم سلوى انا كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: نعم ياختي ؟ عايزة تمارسي السحاق معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه عايزة امارس السحاق معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب ليه ؟ مش مكفيكي اتنين رجالة بينيكوا فيكي عايزة ست كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا مش عارفة انت دماغك دي لازمتها ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مش فاهم .. فهميني انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: دلوقت وفيق مش هيسكت ولا هيهدالة بال غير لما يعرف سلوى مالها ومختفية ليه صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: اه صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل لو عرف اللي عملناه في سلوى هيسكت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بيتهيئلي لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بيتهيئلك ؟ كامل لو عرف هيخرب الدنيا علينا ومضمنش رد فعلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي ايه بقي علاقة السحاق بكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بص ياقدري انا بعد ما همارس السحاق مع سلوى هطلب منها انها تعترف لكامل انها كانت زمان قبل الزواج بتمارس السحاق مع واحدة من اصحابها وانها مارست السحاق معايا واحنا في الرحلة ... كامل ممكن يتقبل ان سلوى بتحب السحاق لكن مش هيتقبل اننا خططنا ونفذنا وخليتك تنيكها غصب عنها وهي متخدرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب ونقول ليه من الأساس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: علشان كامل مش هيسكت اصلا وهيفضل يحوم لغاية ما يوصل ل سلوى وهيضغط عليها وهتعترفلة في النهاية.. وهتبقي مشكلة كبيرة .. يبقي احنا بقي نسبق بحاجة هو هيتقبلها نسبيآ ونعرفة.. واذا تقبل اللي حصل ممكن كمان تلقيه جاي يطلب منها او مني انة يمارس معايا ومعاها في نفس الوقت وده معناه ان فرصتك انك تنيك سلوى معانا بقت كبيرة جدآ ونبقي وصلنا للي احنا عايزينوا من غير ما نزعل كامل مننا ... فهمت ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يابنت الحرام .. انتي دماغك دي ايه دماغ شياطين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا دماغي عادية .. انت اللي مش بتشغل دماغك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ده اللي حصل بين وفيق وسميرة و سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا قاعد في الشقة هتجنن مش عارف فيه ايه وليه سلوى مش بترد عليا وعمال اسأل نفسي يا تري انا عملت معاها حاجة طب عملت ايه كل ما افكر القي نفسي معملتش معاها اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخر ما ذهقت لبست هدومي وقولت هنزل اتمشي اقعد علي قهوة .. المهم انزل واشغل نفسي بأي حاجة علشان اريح دماغي شوية من التفكير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت وقضيت اليوم كلة في الشارع شوية علي القهوة وشوية بتمشي لغاية ما تعبت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت طلعت شقتي علي الساعة 9 بالليل ودخلت المطبخ جهزت العشا واتعشيت وشربت الشاي وشغلت التليفزيون لغاية الساعة 12 دخلت نمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح البست هدومي بعد ما غسلت وشي وفطرت ونزلت علي شغلي وعلي الساعة ،12 الضهر كدة اتصلت بوفيق علشان اشوف سلوى راحت الشغل ولا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي ان سلوى راحت الشركة تاني يوم وقدمت علي اجازة اسبوع كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سألتة متعرفش ليه قالي مكتب في طلب الأجازة ان عندها حالة وفاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: متعرفش مين اللي مات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا معرفش لما تبقي تيجي هبقي اسألها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت براحة نفسية شوية انها بخير وان مش زعلانة مني بس بردو رجعت افكر تاني ده مش سبب مقنع يخلي سلوى متعرفنيش ومتردش عليا ورجعت تاني لنفس الأحساس اللعين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلصت شغل وروحت واليوم ده بردو مر وخلص كدة من غير اي جديد وبردو سلوى مش بترد علي تليفوني ولا علي رسايلي اللي طول الليل عمال ارن عليها وابعتلها في رسايل علي الواتس لغاية ما نمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم صحيت الصبح مثل العادة علي شغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة كانت بتجهز نفسها لمقابلة سلوى اللي كمان ساعة بالظبط رايحة تقابلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة لبست احلي ما عندها وظبطت نفسها مكياچ وحطت احلي برفان عندها واتصلت ب سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: الو يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ايوة يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انتي في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اه في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب انا مسافة السكة هكون عندك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قفلت الخط مع سلوى واتصلت بوفيق وعرفتة انها رايحة ل سلوى علشان تبظط الدنيا .. وفيق قالها تمام وهبقي اعدي اخدك بالعربية وانا مروح كنتي لسة عندها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بقولك الفيديو بتاع كامل علي الكمبيوتر ولا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا معايا علي تليفوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ابعتهولي قبل ما انزل يمكن احتاجة هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قفلت مع وفيق واستنت لغاية ما وفيق بعتلها الفيديو اللي كامل بينيكها فيه ونزلت علشان تروح ل سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة وصلت في الميعاد بالظبط واول ما بقت تحت العمارة رنت علي سلوى علشان تعرف منها هي في اي دور وشقة كام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة طلعت بعد ما سلوى ردت عليها وعرفتها هي ساكنة في الدور الكام وشقة كام ووصلت عند الشقة بتاعة سلوى ضربت الجرس ... سلوى فتحتلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بأبتسامة ولا كأنها عملت حاجة معاها سلمت عليها وباستها ودخلت علي الصالة اللي فيها الأنتريه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: شقتك حلوة اوي يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: شكرا يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا وكمان زوقك يجنن في الفرش والعفش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: شكرا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مالك يابنتي بتكلميني من تحت الضرس كدة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: عايزة ايه قولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: في حد يقابلة صحابة كدة ؟ طب مش هتشربيني حاجة من ايدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: حاضر لما اشوف اخرتها .. وقامت دخلت المطبخ وبعد دقايق خرجت وفي ايدها صنية عليها كوباية عصير وكوباية مية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تسلمي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اديكي اخدتي واجبك .. قولي بقي عايزة ايه مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب تعالي اقعدي جنبي بس عايزة افرجك علي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي لما اشوف اخرتها ايه معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى قاما وقعدت جنب سميرة اللي مطلعة تليفونها وشغلت الفيلم بتاعها وهي بتتناك من جوزها وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى مكنتش عارفة انها اتصورت لانها كانت متخدرة ومعرفتش غير من الرسايل اللي كانت بينها وبين سميرة ومكنتش متخيلة ان الفيديو هيكون بالوضوح ده والسفالة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى اول ما شافت الفيديو ده فضلت تطلم علي وشها وتبكي بهستريا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة فضلت تهدي في سلوى وبعد نص ساعة سلوى تمالكت نفسها وسألت سميرة ممكن افهم ليه بقي عملتوا فيا كدة وايه المطلوب مني علشان متفضحش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: تحبي نتكلم بصراحة بس بشرط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اشرطي براحتك مأنا مش هقدر اقول لا خلاص علي اي حاجة هتطلوبيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هتعملي كل اللي عايزه منك وانا بعدها هوعدك اني همسح الفيديو من عندي ومن عند جوزي ومن الأميل السري اللي شايلة فيه نسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى غصب عنها لطمت علي وشها وقالت :: يالهوي يا لهوي ونبي ما تفضحيني يا سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طول مانتي هتعملي اللي هطلبة هفضحك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طيب موافقة علي كل شروطك واللي هتطلبيه هعملة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا هحكيلك علي كل حاجة بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت سميرة تحكي ل سلوى علي كل تفصيل حياتها بداية من جوازها بوفيق واللي كان بيطلبة منها ورغبتة في انها تتحول ل شرموطة وتخيلاتة انة كان بيفرجها علي سكس الي انة خلاها تنام مع كامل قدامة وكمان صورها وهي بتتناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى مكنتش متخيلة ان في راجل كدة معقول في حد يقبل علي نفسة وعلي مراتة كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة شغلت الفيديو بتاعها مع كامل ل سلوى علشان تصدقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى اتصدمت من اللي شافتة. وكمان اتصدمت في كامل اللي افتكرتة انة **** عوضها بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بدءت تعترف كمان انها في الاول كانت كارهة تعمل كدة بس طريقة وفيق في الخيال خلاها تتمني انها تتناك من اتنين وبدءت تقنع نفسها ان طالما جوزها موافق يبقي كدة وقابل ان مراتة تبقي شرموطة وتتناك من صاحبة وكمان قدامة ايه المشكلة ما تتمتع هي كمان وتدوق الإحساس ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت تتعرف ل سلوى انها اتفقت مع جوزها بعد ما هي قالت له انها موافقة انها تتناك منة علي جر رجل كامل. بس من غير ما يعرف اننا متفقين علي كدة ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وبعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: جوزي بدء يعزم كامل كتير عندنا وكان بيطلب مني اكون مثيرة قدام كامل وكمان اخلي مفاتن جسمي علي طول قدام وش كامل واخليه يتمناني ... وفعلا بقت نظرات كامل ل جسمي ملحوظة ووفيق اخد بالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كل ده وكامل ميعرفش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ولغاية دلوقت ميعرفش اننا كنا متفقين من البداية عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وبعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وفيق خلاني كل شوية اطمع كامل فيا وخلاني اقبل الادد بتاعة علي الفيس علشان نقرب من بعض اكتر واول ما كامل كلمني فيس قولت ل كامل ان جوزي نايم وهو اصلا كان صاحي وبيتفرج علي المحادثة بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكامل اكل الطعم بسرع. ونزللي الشقة وكان اول جنس بينا في المطبخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وطبعا جوزك كان صاحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كان صاحي يختي وعارف ان مراتة بتتناك من صاحبة في المطبخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ابتدت تستريح من جواها وتأكدت ان سميرة عمرها ما هتفضحها بعد اللي قالتة وعرفت من طريقة كلام سميرة معاها هي عايزة منها ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت سميرة تحكي كل حاجة حصلت وبالتفصيل لغاية ما حصل اللي حصل معاها وانة كان علشان متبقاش سميرة الشرموطة الوحيدة في عين كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يعني انتي عايزاني انا كمان ابقي شرموطة في عين كامل زيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وعايزاكي كمان تبقي معانا ولو مرة واحدة بس علي سرير واحد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انتي ازاي جريئة وبجحة كدة جاية تطلبي مني ابقي شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصي كدة كدة الفيديو بيقول انك شرموطة ومش باين فيه انك متخدرة كل اللي باين انك بتتناكي بمزاجك فافكري واعقليها تبقي ما بينا شرموطة زيك زينا ولا الدنيا كلها تشوفك وتبقي شرموطة في نظر كل اللي يعرفك ويشوفك وغير ابنك اللي مش هيعرف يتعامل مع الناس وكل ما يكبر وساختك في نظرو تكبر معاه ومش بعيد كمان جوزك يبلغ عليكي و</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تتحبسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى عرفت انها في مصيبة مش هتخرج منها ومقدمهاش غير طريق واحد طريق الشرمطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومكنش قدامها غير انها توافق علي اي حاجة تطلبها سميرة منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مفيش غير اني اعمل اللي انتي عيزاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كدة انتي صح وبتفكري مية مية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طيب انا هقول ايه ل كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصي شوية كدة هقولك تقولي ايه بعد ما تفرجيني علي اوضة نومك عايزة اجرب السرير بتاعك اشوفة مريح ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى بأستغراب لسميرة نعم مش فاهمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: قامت وقفت ومسكت ايد سلوى وشدتها تعالي يا ولية فرجيني علي سريرك اجربة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تعالي وراحت علي اوضة نومها علشان تفرج سميرة عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهما داخلين علي الأوضة سميرة مدت ايدها من ورا وبعبصت سلوى في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى اتنفضت من المفاجئة والحركة الغريبة وبصت ل سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ضحكت وقالتلها مالك هو انا اول مرة امسك طيزك او ابعبصك يا متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: سميرة بعد اذنك مبحبش الالفاظ دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انا بقي بحبها ومزاجي الألفاظ دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يعني ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يعني اقول براحتي طول ما احنا مع بعض وبرة قدام الناس نحترم بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اووف ... ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بتنفخي ليه يالبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مليش ادي اوضتي اهي عجبتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: استني طيب اجرب السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هو انا مسكاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب تعالي جنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انتي عايزة ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ما انا قولتلك عايزة اجرب السرير .. يعني مش فاهمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: دلوقت فهمت .. عايزاني صح؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ما دماغك حلوة اهي .. تعالي جنبي يلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى رحت طلعت علي السرير وفردت جسمها جنب سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة لفت بجسمها وبقت وشها في وش سلوى ومدت ايدها تحسس علي بزازها .. سلوى بدون ما تشعر شالت ايد سميرة من علي بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وبعدين مش قولنا نسيب نفسنا ونعمل اللي انا عيزاه واطلبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا مش قادرة ابقي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هتتعودي وكمان هتحبي تبقي كدة اسأليني انا كنت زيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت مادة ايدها تاني تحسس علي بزاز سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يخرب بيت بزازك منفوخة وطرية اوي يا تري كامل كان بيستمتع بيهم وهو بينيكك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى مغمضة عنيها ونازل منها الدموع وكأنها بتغتصب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مدت ايدها ومسحت دموعها وقالتلها بصي هو في الأول انا عارفة انة صعب بس بعد كدة هتحسي بمتعة رهيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة فضلت تحسس وتقفش في بزاز سلوى وبعدين قلعت سلوى الترنج بتاعها وهي قلعت القميص والجيبة بتوعها وبقوا ال اتنين بالكلوت والسنتيان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة طلعت فوق سلوى وركبت علي وراكها وبقي كسها في فخد سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وارحت بشفايفها تبوس وتمص شفايف سلوى وبتدعك كسها في في ورك سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ابتدا جسمها يسيب وتحس بالمتعة نسبينآ ورهبتها ورفضها للي بيحصل بقي بيتلاشي ويحل محلة احساس بالمتعة والنشوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة طلعت بزاز سلوى من السنتيان وراحت بشفايفها علي بزها اليمين واخدت الحلمة اللي انتصبت من واقع الأثارة اللي وصلتلها بين شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بتمص حلمة بز سلوى اليمين وكسها بيتحرك علي فخد سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية راحت تمص البز التاني وايدها نزلت علي كس سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت ايدها من تحت الكلوت وبصباعها تدعك زنبورها وتلعب فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ابتدت تبادل سميرة الأحساس وجسمها بقي بيتحرك مع حركة صباع سميرة في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كسك واسع اوي يا متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شكل كامل كان هريكي نيك بزبة التخين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اااااااااه ااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه يالبوة اهاتك طلعت اهي وبقيتي حاسة بالمتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مغمضة عنيها وعاضة علي شفايفها واهاتها مكتومة من المتعة واللذة اللي حساها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: نزلت علي بطنها بين فخاد سلوى وقلعتها الكلوت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ااااااااخ علي كسك يا شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شكلة يفتح النفس .. بصراحة من حق كامل ينيكك ويقطع كسك من النيك يالبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقربت علي كسها وفردت لسانها علي الأخر وغطت بيه كس سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى بمجرد ما لسان سميرة لمس كسها ضغطت علي راس سميرة علشان تلحس كسها وتبرد النار اللي شعللتها فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بقت بتحرك لسانها علي كس سلوى بتلحسة بفن ودلع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتنزل بطرف لسانها علي خرم طيز سلوى وتطلع تاني علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت سميرة تلحس كس سلوى وطيزها وبعد شوية بدءت تدخل صباعها جوا خرم طيزها وسلوى بقت بتتلوي من المتعة اللي حساها في طيزها وكسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واهاتها بقت بتزيد وانفاسها بتتسارع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت وقلعت السنتيان بتاعها ونزلت تاني علي كس سلوى تلحسة وتمص زنبورها وشفايف كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين حطت بزها علي كس سلوى وضغطت ببزها عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ااااااااه ااااااااه بزك ناعم اوووي علي كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: عجبك يا شرموطة بزي وهو بينيكك في كسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ااااااه اووووووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بعد ما هرت كس سلوى قعدت علي طرف السرير و فشخت رجليها وهي قاعدة وقالت ل سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعالي يا متناكة الحسي كسي ودوقي كس الشرموطة سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى قامت ونامت علي بطنها قصاد كس سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبصوابعها بعدت الكلوت وظهر كس سميرة قدامها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى كانت في الأول قرفانة تلحس كسها ولأنها اول مرة مكنتش قادرة تقرب اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة مسكت راس سلوى وضغطت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحسي يا متناكة كسي يلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى طلعت لسانها ومترددة لكن سميرة ضغطت جامد علي راسها لغاية ما خلتها تلحس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت سلوى تدوق كس سميرة ومع الوقت شعرت بلذة ومتعة وهي بتلحسة وزادت شهوتها في اللحس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت شفايف كسها بين شفايفها وفضلت تمصهم وسميرة ماسكة شعر سلوى وتضغط لتحت وهي ممحونة من الأحساس بالمتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااوف يخرب بيت لسانك علي كسي يا متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة طلبت من سلوى تجيب خيارة لو عندها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى خرجت وجابت خيارتين وطلعت فوق سميرة 69 وادت خيارة لسميرة وهي خيارة وبدءت كل واحدة تحط الخيارة في كس التانية واهاتهم وانفاسهم وحركة جسمهم تحرك الحجر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو ينيكوا بعض اكتر من نص ساعة لغاية ما جابوا شهوتهم وناموا جنب بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السابع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية سميرة قامت ولبست هدومها و سلوى في اللحظة دي كانت حاطة وشها علي المخدة ودموعها بتنزل علي اللي وصلت له بسبب تخطيط الشيطانة سميرة والفيديو اللي اتصور ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانها خلاص بقت تحت رحمتهم ومش هتقدر تقول لا علي اي حاجة يطلوبها منها بعد كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بعد ما لبست هدومها طلبت من سلوى انها تبعت رسالة علي الواتس ل كامل وتفهمة انها كانت في البلد بعد ما سمعت خبرا وفاة عمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانها مكنتش عارفة تكلمة او ترسل له رسالة علي الواتس بسبب اولاد وبنات خالها واهلها اللي كانوا ديما جنبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طبعا سلوى مجبرة انها تنفذ اي شئ يطلب منها سواء برضاها او غصب عنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: طب لو سألني هتيجي امتي وانا مش عايزة اشوفة اصلا بعد اللي سمعتة عنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش بمزاجك تعوزي تشوفيه او لا .. لو سألك هتيجي امتي قولي له كمان يومين او تلاتة ... وانا هبقي اتابع معاكي في التليفون ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي .. ممكن بقي تتفضلي تمشي علشان عايزة انزل انا كمان اجيب اكرم من المدرسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي انا ماشية بس خدي بالك روحك في ايدي اي حركة كدة او كدة هفضحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: عارفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة مشيت واتصلت با وفيق وفهمتة باللي حصل كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>... .......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا في الشغل منهك في عملي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت رسالة جاتلي من سلوى علي الواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بسرعة زي المجنون فتحت الرسالة ولقيتها كاتبة انها بتتأسف وانها عارفة اني هتجنن عليها وعارفة اني هموت واطمن عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكتبالي ان عمها توفي واضطرت تسيب الرحلة ومن تأثير الصدمة عليها نسيت تتصل بيا ولما وحبت تكلمني وتعرفني معرفتش بسبب اولاد وبنات عمها كانوا ديما حولينها وانها هتيجي بعد ثلاث ايام وبتطلب مني محاولش اكلمها غير لما هي تكلمني علشان محدش يحس بحاجة من اهلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت براحة كبيرة جوايا بعد رسالة سلوى ليا اللي بجد طمنتني وريحت قلبي بعد ما كانت مشغول عليها وهتجنن من التفكير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كملت يومي عادي وقبل ما اخلص شغل ب ساعة لقيت وفيق بيتصل بيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: الو كامل ازيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تمام انت عامل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تمام .. بقولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: قول .. سامعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انا ليا صاحب عزيز عليا اوووي في الشغل معايا وكان الكمبيوتر بتاعة عمل زي ما الكمبيوتر بتاعي عمل ايه رائيك اعدي عليك بعربيتي نروحلة بعد ماتخلص شغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بس يا وفيق انت عارف اني بعد ما بخلص شغل بكون هلكان وميت من التعب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: معلش ياصاحبي علشان خاطري .. ده صاحبي اوي وهو بعت الكمبيوتر بتاعة عند اكتر من واحد بيصلح والمشكلة زي ما هي متحلتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب هو ساكن بعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: لا خالص مفيش نص ساعة بالعربية هنكون عندو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي علشان خاطرك بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: تسلم يا كامل .. خلاص هعدي عليك كمان ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل :: ماشي هستناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت معاه وكملت شغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ساعة بالظبط كنت مخلص شغلي ووفيق رن عليا رديت عليه قالي مستنيك تحت الشركة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت معاه ونزلت لقيتة مستنيني في عربيتة .. ركبت العربية معاه و سلمت عليه ومشينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل طول الطريق يحكيلي علي صاحبة وانة شخصية جدعة وهو بيعتز بيه جدا وكل شوية يوصيني اني اظبطلة الكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلة ياعم حاضر بس عايزين نجيب اسبري تنضيف زي اللي جبتة قبل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي خلاص نشتريه من اي محل كمبيوتر واحنا ماشيين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفنا عند محل كمبيوتر في طريقنا واشترينا اسبريه تنضيف ومشينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد عشر دقايق تقريبا وصلنا عن بيت صاحبة .. وفيق رن عليه. وكلمة وقالوا اننا تحت البيت عندو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق ركن عربيتة وطلعنا في الأسنسير لشقة شريف صاحب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رنينا الجرس شريف فتح وسلم علينا وسمح لينا بالدخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا داخل الشقة لمحت مرات شريف قاعدة في الأوضة اللي جنب باب الشقة ب شورت وفنلة كت بس مركزتش في تفصيل جسمها ولا شكلها نظرآ لسرعة دخولنا وكمان مفيش بيني وبين زوجها سابق معرفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف دخلنا اوضة جنب الصالة في اخر الطرقة وقالنا ان الأوضة دي بتاعتة و عاملها مكتب و ديما بيكون قاعد فيها وبيخلص شغلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحب بينا طبعا بعد ما وفيق عرفنا ببعض ... وقالي اتفضل علي المكتب علشان تشوف الكمبيوتر براحتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت علي المكتب وفتحت الكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهو استأذنا خمس دقايق وخرج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا منتظر الكمبيوتر يفتح لكن مفيش اي حاجة غير شعار النسخة ومش راضي يفتح نهائي عرفت ان الكمبيوتر محتاج نسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وفيق الكمبيوتر بتاع شريف عايز نسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب ينفع تعملها دلوقت ولا هتاخد وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هي من جه الوقت فاهتاخد وقت طبعا علشان بعد ما هعمل النسخة هعمل اسكان علي الفيروسات وهنزل برامج وكدة والموضوع ده هيطول جدا ده غير ان اسطوانة النسخة مش معايا هنا في البيت طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب والحل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الحل مفيش غير اني اخد الجهاز ده معايا البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مفيش مشكلة .. هقول ل شريف اول ما يجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش دقيقة كان شريف داخل علينا و في ايدو صنية عليها ساقع وكيك مراتة هي اللي عملاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: معلش يا جماعة تعبتكم معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مفيش تعب ولا حاجة بس يا شريف الجهاز محتاج نسخة وكامل هيحتاج ياخد الكمبيوتر في البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: لا يا كامل علشان خاطري حاول فيه بأي طريقة الكمبيوتر مينفعش خالص يخرج من عندي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا استاذ شريف لو كان ينفع اعملوا هنا كنت عملتوا لكن للأسف مش هينفع خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: في ايه ياعم هو كمبيوتر شغل علشان تقول مش هينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: لا يا وفيق بس انت عارف كمبيوتر يعني فيه حاجات محتاجها خاصة بشغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الكمبيوتر يبدو هيبات الليلة عندي وبكرة هديه ل وفيق بعد ما ارجع من شغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: طب معلش علشان خاطري حاول فيه .. انا بجد مش هينفع اديك الكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: للاسف مش هينفع .. وانت وراحتك انا مش متأخر عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: شريف لو انت خايف علي حاجة موجودة في الكمبيوتر متخفش كامل ده حد امين جدا ولما تعرفة هتحبة وهتصاحبوا كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ياعم وفيق سيب الراجل علي راحتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: خلاص خدو .. مفيش مشكلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسيت ان الكمبيوتر ده فيه سر وكان عندي فضول اعرف فيه ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف عزم علينا ناكل الكيك ونشرب الشاي انا رفضت في الأول لكن بعد اصرار شريف شربنا الشاي مع الكيك واخدنا الكمبيوتر وخرجنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا خارج قولت في بالي اخطف بصة علي الاوضة اللي فيها مراتة ولكن كانت الإوضة اتقفلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلنا من بيت شريف وركبنا عربية وفيق ومشينا .. وصلنا البيت كل واحد فينا طلع شقتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت شقتي وحطيت الكمبيوتر بتاع شريف علي الطرابيزة بتاعة السفرة ودخلت اوضتي غيرت هدومي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخرجت علي المطبخ عملت لقمة اكلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما كلت عملت كوباية شاي ودخلت وصلت الكمبيوتر وبدءت في عمل النسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سبت الكمبيوتر يعمل النسخة مع نفسة. وكل شوية ادخل ابص عليه واشوف وصل لغاية فين وكل ميحاج امر ادهولوا لغاية ما خلص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت الفلولدرات ادور علي اي صور او فيديوهات لكن ملقتش او مش مركز من التعب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قررت اسيب الكمبيوتر وادخل انام ساعتين وبعد كدة ادور براحتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حطيت فلاشة فيها برامج محتفظ بيها ونزلت برنامج انتي فيرس للجهاز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعملت له اسكان وسبتة يبحث براحتة علي الفيروسات ودخلت نمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعتين بالظبط صحيت علي تليفون من وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: الووو يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو يا وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: صوتك نايم .. ايه صحيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه نمتلي ساعتين كدة ولسة صاحي علي تليفونك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: معلش بقي يا صاحبي سامحني اني صحيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مفيش حاجة انا اصلا كنت خلاص هصحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: شريف كل شوية يكلمني ويشوف عملت الكمبيوتر ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هو فيه ايه .. انا حاسس اني هلاقي مراتة عريانة ولا بتتناك في الكمبيوتر من كتر خوفوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ههههههه ياريت احنا نكره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا عملت له النسخة وبعمل اسكان علي الكمبيوتر . بس لو سألك قول لسة بيعمل النسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ماشي بس لو لقيت صورة او فيديو حلو ابقي فرجني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه عايز تشوف جسم مرات صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ومالوا ياعم الصحاب لبعضها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هههههههه ماشي يا صاحبي ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت مع وفيق وقومت ولعت سيجارة وعملت كوباية شاي علشان افوق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اوضة الكمبيوتر بصيت بصة لقيت البرنامج خلص بحث عن الفيروسات وطلع بلاوي من الجهاز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عملت دليت للفيروسات كلها وقعدت بقي ادور في الفولدرات علي اي حاجة فيها صور او فيديو ولكن ملقتش اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصيت علي مساحة الهارد لقيتها مليانة علي اخرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابص علي الفولدرات القيها فاضية .. اكتر من نص ساعة بحث وانا هتجنن في ايه مفيش حاجة ظاهرة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فيييين لما افتكرت موضوع اخفاء الفولدرات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت للقائمة اللي فيها اخفاء واظهار وعملت اظهار لكل حاجة مخفية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدءت اشوف بلاوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>افلام سكس تغرق موقع كامل عربي واجنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت افتح فيلم فيلم ولكن مفيش اي حاجة تدل علي انها بتاعتة او بتاعة مراتة اللي انا اصلا معرفهاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجعت بضهري كدة علي الكرسي وبدءت افكر معقول شريف كل خوفة كان مجرد خوف اني اشوف الافلام السكس دي واعرف انة بيتفرج علي سكس .. وارجع اقول مفيش حد مبيتفرجش علي سكس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجعت ادور في فولدر فولدر والموضوع ده خد مني وقت ابن متناكة وتعب وارهاق من القعدة متذنب قدام الكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما فتحت فولدر فيه تلات افلام فقط ومستخبي في عشرة نيوفولدر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت اول فيديو لقيت التصوير من بعيد بكاميرا ثابتة بس اللي لفت نظري ان الأوضة دي هي نفس الأوضة بتاعة شريف وواضح جدا ان الكاميرا محطوطة في قلب مكتبة كتب شوفتها هنا لم كنت هناك وطبعا عرفت من زاوية التصوير ان الكاميرا او الفون محطوط في المكان ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد خمس دقايق تقريبا من ثبات الكاميرا ومفيش اي حد ظهر قدامها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت المفاجئة كالصاعقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخول وفيق جوز سميرة وبعدين شريف وراه وقفلوا الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>من الواضح ان وفيق ميعرفش ان في كاميرا بتصورهم فيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف موقف وفيق وشة علي الحيطة ومقلعة بنطلونة وهو فاتح سوستة بنطلونة ومطلع زبة وراشقة في طيز وفيق وعمال ينيك فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا اتصدمت من اللي شوفتة .. مع اني كنت شاكك انة خول من ساعة ما شوفت سميرة وهي عمالة تبعبصة وكلام سميرة ليا علي انة مش خول بالمعني الحرفي وانة بيكون بس معاها كدة خلاني قولت في نفسي يمكن هي صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكن تأكدت بعد اللي شوفتة ان وفيق مش معرص بس لا ده خول كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جريت الفيلم شوية لأني كنت قرفان من اللي شايفة. لقيت المفاجئة التانية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق بقي هو اللي بينيك شريف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احااااااااا بقي هما ال 2 خولات ولاد وسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فجاءة لقيت وفيق وشريف بيلبسوا هدومهم بسرعة جدا ولقيت وفيق جري قعد علي الكرسي وشريف فتح الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مراتة كانت جايبة صنينة شاي ليهم وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف اخد الشاي من مراتة وهي خرجت قفل الباب تاني وراها ورجعوا تاني زي ما كانوا شغالين نيك في بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شغلت الثلاث افلام نفس الوضع مع اختلاف ملابسهم دليل علي انهم بيمارسوا الجنس مع بعض كل كام يوم او كل فترة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت الفيديوهات دي علي فلاشة وقولت اخليهم عندي تحسبآ لأي ظروف يمكن يجي يوم واحتاج للفيديوهات دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شوية لقيت وفيق بيرن عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه ياعم لقيت حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انت بتهزر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: خوف شريف بالطريقة دي بيقول ان الكمبيوتر بتاعة فيه حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انت فاكر كل الناس زيك .. الكمبيوتر نضيف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب خلصتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: فاضل بس شوية برامج .. اول ما هخلص هنزلك الكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طيب ما تنزل تبات الليلة معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سبني في حالي ياعم مراتك بنت متناكة مش بتشبع. انا. رايا شغل الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: يعم بس انزل نشهيص شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا تعبان بجد ومفيش فيا جهد خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: برررراحتك ياعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت مع الخول وفيق اللي بجد بقيت قرفان منة جدا ونزلت للخول التاني شوية برامج علي الكمبيوتر بتاعة وبعدين قفلتة و ركبت الكمبيوتر بتاعي ونزلت عليه الفيديوهات بتاعتهم وخفتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واتصلت بوفيق وقولت له يجي ياخد الكمبيوتر بتاع صاحبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق طلع عندي واخد الكمبيوتر ونزل وانا طفيت اضواء الشقة كلها ونمت علي كنبة الإنتريه وشغلت التليفزيون علي فيلم اجنبي لغاية ما خلص وبعدين دخلت نمت تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثامن عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح في ميعادي وزي كل يوم دخلت الحمام اخدت دش مية دافية وخرجت لبست هدومي واكلت سندوتش خفيف ونزلت علي شغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اليوم ده مكنش فيه احداث كتير في الشغل وكنت مخلص تقريبا كل حاجة قبلها بيوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلص يوم العمل ونزلت من الشركة راجع علي بيتي وانا راجع لقيت تليفوني بيرن من رقم اول مرة اشوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت وقولت الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالي الو انا شريف معاك صاحب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه اهلا استاذ شريف اخبارك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: تمام وبجد شكرا ليك علي اللي عملتة معايا وفعلا وفيق مكدبش لما كان بيشكر فيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مفيش داعي للشكر دي حاجة بسيطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: انا اسف اني اخدت رقمك من وفيق من غير اذنك انا بس حبيت اشكرك بنفسي علي الخدمة اللي خدمتهالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا ابدا مفيش مشكلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف :: بجد شكرا ليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا مفيش داعي للشكر بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت معاه وحفظت رقمة علي تليفوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت بيتي بعد عناء مواصلات والجو كان في اليوم ده حر جدآ والعرق بيصب من جسمي وكنت اخر قرف وذهق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت السلم وانا مرهق لغاية ما وصلت لشقة وفيق في الدور الخامس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفت اريح نفسي شوية من طلوع السلالم واخد نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت باب شقة وفيق اتفتح والمتناكة سميرة خرجت و وقفت قدام الباب بتقصيعة واحدة شرموطة وكانت لابسة قميص نوم اسود شفاف وكلوت وسنتيان نفس اللون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابتسمت وهي ساندة بأيدها علي الباب ومايلة بطيزها ووسطها ناحية اليمين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقالتلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا راجل مالك عجزت ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عجزت ايه بس انا باخد نفسي من السلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ما تيجي تاخد نفسك جوا عندي هههه دانا هخلي نفسك يجري جري وضحكت بمياصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ضحكت وقولتلها محدش هيقطع نفسي غيرك يالبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة : ايه هنفضل كدة نتكلم من بعيد ادخل علشان محدش يشوفنا كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ادخل فين بس سبيني انا جاي طالع عين امي هطلع اخد دش واغير هدومي واكلي لقمة وانام شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وحيات امك مإنا سيباك وراحت شداني من القميص ودخلتني جوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت ومصدقت قعدت ورميت جسمي علي كنبة الأنتريه وفارد راسي علي الكنبة لورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايه ياعم هو انا مش وحشاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ايه مالك ما لسة كنا مع بعض اول امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة ::حتي لو كنا مع بعض من ساعة انت وحشني مووووت ومسكت زبي وقالت.. والمتناك بتاعك ده كمان وحشني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بقي كل ده ومتناك يا لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه انا وزبك حرين مع بعض انت مالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: امال الخول بتاعك فين يا شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: الخول بتاعي لسة مجاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بسخرية قولت تلقيه حد بينكوا برا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ضربتني علي صدري بدلع .. جوزي محدش بينيكوا غيري شيل الفكرة دي من دماغك لهزعل منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص يا ستي متزعليش اوي كدة بيتناك منك انتي وبس . حلو كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه حلو كدة ومدت ايدها وراحت تفك زراير القميص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بتعملي ايه ؟ بصي انا هلكان ومعنديش حيل ولا جهد انيكك دلوقت خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: خلاص ياعم انت ملكش دعوة بيا انا اللي هعمل انت مدد بس علي الكنبة .. علشان انت بجد وحشني ومش هسيبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا لبوة انا جسمي اصلا عرقان وحالتي زفت زفت سبيني اطلع وابقي انزلك بالليل اهري كسمك نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وبصباعها بيمشي علي شعر صدري وشفايفها قريبة من شفايفي وبصوت واطي وكلة منيكة ومحن نسوان وحيات امك مأنا سيباك دانا مستنياك من الصبح وهتنكني يعني هتنكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي مش عايزة واحد عادي ينيكك علشان تشبعي انتي عايزة دقاق حجارة ينزل علي كسك يدق فيه لغاية ما يخلص عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه ياريت معندكش حد يكون معاه الدقاق ده ههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه انتي شرمووووطة شرموووطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب بقولك ايه شفيلي حاجة ساقعة اشربها علي ما ادخل الحمام انزل مية علي جسمي علشان مش طايق نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي بس هروح اقفل باب الشقة بالمفتاح لتهرب مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: احا هو انتي هتحبسيني كمان ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هحبسك وهغتصبك لو منكتنيش النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مالك يا شرموطة هايجة كدة ليه النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: معرفش مالي بس انت وحشني اوي وكسي وكلني عليك بغباوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ضربة في كسك يا بعيدة هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا قايم اخد دش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت ودخلت الحمام واخدت دش دافي وجابتلي ترنج من بتوع وفيق جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت من الحمام لقيتها بتكلم وفيق جوزها في التليفون وبعد ما قفلت قالت وفيق طلع من الشركة وراح عند صاحبة شريف علشان يقعد معاه شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احتمال يتأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عرفت ان وفيق طيزو هو كمان بتاكلوا ورايح يتناك من صاحبة شريف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت علي الكنبة ومددت جسمي وهي جت قعدت جنبي وحطت ايدها علي زبي وفضلت تلعب فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يخرب بيت كدة انا مش عارفة زبك ده علي طول كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: علي طول ايه مالة ما هو زب زي اي زب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا بحس ان زبك علي طول تخين حتي وهو نايم بيبقي محتفظ بالطول بتاعة مش زي زب وفيق بيكش ويبقي صغير وهو نايم.. انما زبك شكلي مغري ومثير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني زب جوزك مش بيكيفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصراحة هو كمان بيعرف يكيفني بس انت زبك مختلف .. زبك اتخن واطول وكمان شكلة وهو مدلدل كدة بيخليني اهيج وابقي نفسي امص فيه للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقولك صحيح يا سميرة هو وفيق جوزك و شريف صحاب من امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو ده وقتة يا كامل سبني خليني استمتعت بلمس زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يا لبوة بجد عايز اعرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هما صحاب من زمان صحاب مدرسة واحدة ومنطقة واحدة وحتي لما شريف اشتغل في الشركة دي هو اللي شغل وفيق معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه يعني هما صحاب من وهما عيال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه ليه بقي بتسأل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا عادي مفيش حاجة .. طب هو ليه اختارني انا انيكك وما اخترش شريف طالما هما صحاب اوي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اقولك علي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: قولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو طلب مني كدة كذا مرة وكان بيتخيل شريف صاحبة معانا عالسرير بس انا اللي مكنتش بصراحة بحب اتخيل شريف وهو بينكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اشمعني يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: معرفش بس مكنتش مشدودة له وكنت رافضة فكرة اني انام معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب اشمعني انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصراحة انا كنت معجبة بيك وبشياكتك وطريقة كلامك وغير ده كلة زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: زبي ؟ مش فاهم ؟ هو انتي شوفتي زبي فين علشان تعجبي بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: زبك علي طول بيكون باين في البنطلون وده كان بيخليني اتخيل حجمة وبتخيلة وانا بمصة وبلمسة بأيدي وبشفايفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني كنتي بتبصي علي زبي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: يووووه مفيش مرة اشوفك فيها الا ما عنيا لازم تروح لزبك وكأني كنت مدمنة اشوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب الكلام ده قبل ما وفيق يطلب منك تتخيليني ولا بعدو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بص في الأول عنيا جت بالصدفة علي زبك كنت انت في اليوم ده لابس بنطلون ترنج صيفي خفيف وانت كنت داخل العمارة كنت ماسك في ايدك كيس فاكه وانا ووفيق كنا نازلين نخرج وانت وقفت سلمت علينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانت بتكلم وفيق لمحت زبك مرسوم علي الترنج وكل ما جسمك يتحرك زبك كان من دلدلتة بيتحرك هو كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>متعرفش كمية الأثارة اللي اتثارتها يوميها ورغم اني كنت بلوم نفسي علي نظراتي ليك واني ست محترمة والمفروض عيني متروحش ليك لكني غصب عني كنت برجع ابص .. ولسة فاكرة اني في اليوم ده لما خرجت انا ووفيق فضلت طول الخروجة سرحانة في منظر زبك وهو مدلدل جوا البنطلون وبيتحرك مع حركة جسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومن ساعتها كل ما بشوفك عيني غصب عني تروح لزبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: غريبة دي مع اني عمري ما لحظت نظراتك دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههه انا كنت حريصة اني اشوف وانت متاخدش بالك . اللي اخد بالة بعد كدة وفيق جوزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وقالك ايه بقي ساعتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هو قالي بعد ما طلب مني اتخيل صاحبة شريف ولم رفضت واصريت علي رفضي موضوع التخيل ده ... في يوم واحنا نايمين مع بعض وبنمارس الجنس فرجني علي فيلم سكس والفيلم فيه ست بتتختلس النظر علي زب عامل شغال عندها في البيت كان طالع علي سلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيتة استغل هيجاني وابتدي يجرجني في الكلام وقالي انة شافني وانا ببص علي زبك وان ده خلاه هايج وانة بيتمني ده من زمان ان مراتة تتمني زب تاني غير زبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وانتي قولتي ايه لما قالك الكلام ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كنت بصراحة في اللحظة دي مع الفيلم اللي بتفرج عليه ومع كلامة اللي هيجني وخلاني بركان ثاير جنسيآ ده غير منظر زبك اللي بجد اتمنيتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتجاوبت معاه وخلاني اقول كل اللي في مخيلتي واللي بتمناه يحصل لدرجة انة من كتر الكلام بتاعي عن زبك وعن امنيتي انة ارضعة وامصة لقيت وفيق في اليوم ده جاب لبنة من غير ما المسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه بتتكلمي جد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بعد ما فوقت من الحالة اللي كنت فيها ندمت وعملت مع وفيق خناقة كبيرة وطلبت منة انة ميخلنيش اتخيل حد تاني غيرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: وطبعا بعد فترة رجع يخليكي تتخيلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه وخلاني ادمنت التخيل وبعدها بقيت بتكلم معاه عادي علي اي احساس بحسة لأنة شال حاجز الخوف منة او من التقاليد اللي تربينا عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب مرات شريف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مالها بقي دي كمان يا روح امك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بتشتمي ليه يالبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طالما سألت عليها يبقي انت عايز تنيكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ولا شوفت شكلها حتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا متفكرش حتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش بفكر اصلا بس ليه مفكرش ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مرات شريف طيبة اوي وعلي سجيتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني شوفتيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه طبعا واحنا صحاب كمان وبنزور بعض كل فترة .. ممكن بقي تسكت بقي علشان عايزة اركز من المتناك ده ومسكت زبي وبقت بتحسس عليه وتلعب فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلت تمص في زبي كأنها اول مرة تمصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي بتمص زبي روحت سألها تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة معاكي صورة ل مرات شريف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كسم نجلاء في الارض ياخي في ايه ما تسبني بقي اركز مع زبك شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بقولك عايز اشوف صورتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة صورتها في كسم حسابها عالفيس استني اتنيل اوريهالك وقامت جابت تليفونها من علي النيش وفتحت الفيس وجابت حساب نجلاء مرات شريف.. وفتحت الصور وقالتلي خد اتفرج لما نشوف اخرتها معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي مكنتش بنفس جمدان سميرة و سلوى بس كان جسمها حلو وشكلها بردو حلو اينعم مش صاروخ بس حلوة وتنفع اوي تتناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة بقولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: نعم يا سي كامل قول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عايز اتعرف عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: زي ما انا قولت عايز تنيكها مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ومالة هو عيب ده النيك رياضة وكلة فيه بيتراضا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: احيه عليا وعلي سنيني السودة .. هو انت يا راجل مش مكفيك اتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: البحر بيحب الزيادة ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طيب سبني بس لما انا اتناك الأول وبعدين نشوف موضوع نيكك لنجلاءة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: هتعرفيني عليها وهتخليني انيكها ودي بقي مسؤليتك ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: وليه بقي انا اللي اخليك تنيكها ما تورينا انت شطارتك معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: لا انتي تعرفيها وهتسهلي كتير عليا بسبب التعارف ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي ممكن بقي تسبني اتنيل امص زبك ده علشان كسي عايزو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خلاص مصي يالبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كملت مص زبي ولحس في بيضاني وبعدين قومت قايم هريت كسمها نيك في كل حتة في جسمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مخلتش حتة فيها منكتهاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي كمان كانت جعانة نيك وعملت كل حاجة ممكن تتعمل علشان تخلي زبي واقف زي الحديدة جوا كسها وجوا طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ما خلصت نيك في اللبوة سميرة وجبتهم في بوقها قامت عملتلي اكل. وانا باكل العرص جوزها فتح باب الشقة وجه ولاقني قالع ملط وباكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ايه انت هنا من امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انا هنا من ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: طب مش ترن عليا اجيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههه لا تيجي ليه ما كفاية سميرة هنا موجودة وقامت بواجب الضيافة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اسكت علشان انا مشبعتش لسة منك ومش هخليك تمشي قبل ما تنكني تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: عارفة الأحة ... انيك مين تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ههههههه تنيك كسي يا كمولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ههههههههه انت ايه معرفتش تنيكها كويس ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مراتك بقت بير ملوش ارار ياعم ومبقتش بتشبع اجبلها صحة منين انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: في وداني بصوت واطي. امال هتجيب صحة لنجلاء منين يا ابو زب متناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ههههههههه طب اسكتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق:: بتتوشوشو علي ايه سمعوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مراتك عايزة تنيكك ياعم هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بذمتك انا قولت كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء التاسع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما اتغديت الشاي عند سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت شقتي علشان انام ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اوضتي ونمت وصحيت علي الساعة 9 بالليل فتحت التليفزيون وسهرت لغاية الساعة 1مساء وبعدين دخلت نمت علشان هصحي الصبح بدري لشغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح وبعد ما عملت كل حاجة يوميآ بعملها لبست ونزلت الشغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعلي الساعة 2 بعد الضهر لقيت رسالة من سلوى انها هتيجي من البلد بالليل وعايزة تشوفني بكرا ضروري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انبسطت برسالة سلوى واني خلاص هترجع وهقدر اشوفها لانها وحشاني جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتاري المتناكة سميرة كانت عند سلوى وهي بتبعتلي الرسالة وهي اللي خلتها تكتبلي الرسالة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بعد ما خلت سلوى تبعتلي الرسالة قعدت جنبها علي الأنتريه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: عارفة كامل حاطط عينة علي مين وعايزني اسهل له طريقة يتقابل ويتعرف عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مش فاهمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل طلب مني اني اسهل له انة يتعرف علي مرات واحد صاحب وفيق واخليه ينيكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انتي بتتكلمي جد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه بتكلم جد .. ادي كامل اللي احنا بنموت فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ده شخص زبالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: واحنا ايه ملايكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بصت في الأرض ومعرفتش ترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مفيش قدامي غير اننا نعمل في نجلاء اللي عملناه فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مش فاهمة ليه بتقولي اننا ؟ انا مالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: انتي خلاص بقيتي مننا وهتبقي معانا في كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يعني انتي عايزة تخدري مرات صاحب جوزك علشان كامل ينيكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه وجوزي ينيكها وكامل ينيكك وينكني وتبقي حفلة نيك جماعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: يا نهارك اللي مش فايت .. انتي عايزاني اكون شرموطة للدرجادي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة:: كلنا شراميط وانتي بقيتي مش لسة هتبقي .. انتي ايه مش واخدة بالك ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: معرفتش بردو ترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: المهم عندي دلوقت ازاي نقنع كامل انك تبقي شرموطة ويقبل انك تمارسي الجنس جماعي معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: معرفش انا ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بكرا انتي اهم حاجة لما تقابلي كامل تعترفي له انك بتمارسي السحاق من زمان وانك بتعشقي السحاق واستحالة تبطليه وانك لما كنتي في الرحلة معانا مارسنا السحاق انا وانتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانك انتي حلفتيني مجبش سيرة لكامل ماشي وانك عارفة العلاقة اللي بيني انا وبين كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مش فاهمة هقول ل كامل اني عارفة العلاقة اللي بينك وبينة ازاي ؟ طب لو سألني عرفتي منين هقولة ايه ؟ او حتي انكر وده اكيد هقولة عرفت ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بصي هتقولي انك يوم ما كنتي عندي وهو مسافر انا سبتك ودخلت المطبخ وكان تليفون وفيق قدامك انتي افتكرتيه تليفوني. مسكتيه علشان تتفرجي عليه واول ما فتحتيه لقيتي فيديو له وهو نايم معايا ووفيق بيصورنا وانك علشان كدة سبتي الرحلة ومشيتي وقفلتي تليفونك وان عمك مش ميت ولا حاجة بس انتي فعلا كنتي في البلد علشان تريحي اعصابك من اللي شوفتيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ياسلام طيب طالما انا شوفت كل الوساخة دي هرجعلة ليه تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ما هو انتي لما روحتي البلد وقعدتي مع نفسك لقيتي نفسك انتي كمان بتمارسي التحرر والسحاق من زمان ومارستيه معايا وانك شوفتي ان مش من حقك تزعلي طالما انتي كمان عملتي زية .. وهتطلبي منة انة هو كمان يتيح ليكي حرية الممارسة معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وانتي تفتكري انة هيوافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: هيوافق انا متأكدة انة هيوافق حتي لو رفض في الاول. او زعل بس في الأخر هيوافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ::ياريتة ميفوفقش انا كدة كدة قرفانة منة ومش فارق معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا لازم يفرق معاكي علشان لو محصلش اللي في دماغي وديني لفضحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وانا هخليه يوافق بالعافية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: لا بس بطريقتك وحنيتك ودلعك هيوافق انا عارفة كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بعد ما قالت اللي عايزة تقولوا ل سلوى مشيت من عندها وراحت البيت واتصلت ب وفيق وعرفتة الخطة اللي هتتعمل وكمان قالت له علي موضوع نجلاء مرات وفيق صاحبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق رحب بالفكرة جدا وهو كمان نفسة ينيك مرات شريف زي ما بينيك وبيتناك من جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا خلاص خلصت شغلي وخلاص مروح علي بيتي .. واتصلت وانا مروح بسميرة علشان اشوفها عملت ايه في موضوع نجلاء وكان ردها اصبر كام يوم علي ما تلاقي سبب تعزم بيه نجلاء عندنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عدا اليوم وخلص وتاني يوم مروحتش الشغل واتصلت ب سلوى علشان اشوفها فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: الو كامل ازيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: تمام .. ايه فينك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا لسة عالسرير يدوب انت مصحيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب هشوفك امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ينفع معاك كمان ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه ينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: تحب نتقابل فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: في المكان اللي يعجبك .. تحبي تيجي عندي البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لا البيت عندك مش هينفع احنا نتقابل في مكان عام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ليه مكان عام ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: معلش في موضوع حابة اتكلم معاك فيه وبعدها هنقرر طبيعة العلاقة بينا هتكون ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: مش فاهم؟ في حاجة حصلت مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: لما نتقابل يا كامل هتفم كل حاجة التليفون مش هينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ماشي ايه رائيك نتقابل كمان ساعة في كافيه ..... اللي في .....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: ماشي اشوفك هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت معاها ودماغي اشتغلت فيه ايه مش فاهمة سلوى نبرة صوتها فيها شئ مش مريحني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المهم لبست هدومي ونزلت ووصلت للكافيه وكان فاضل ربع ساعة علي ميعادنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت علي طرابيزا في ركن بعيد عن الناس علشان نتكلم براحتنا من غير ما حد يسمعنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد تلت ساعة لقيتها داخل الكافيه وبدور عليا ندهتتلها واول ما شافتني جت وسحبت كرسي وقعدت بعد ما سلمت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلبت لها عصير وانا طلبت ليا كوباية شاي وقولتلها البقية بحياتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكان ردها عليا مفاجئة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى:: مفيش حد مات عندي يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: نعم ؟ امال عمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كدبت عليك عمي عايش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بتتكلمي جد ؟ طب ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: هتفهم يا كامل متستعجلش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بص يا كامل في حاجات في حياتي انت متعرفش عنها حاجة وانا جاية النهاردة اكشف نفسي ليك واتعري من كل حاجة مخبية نفسي بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: معاكي احكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اهم حاجة انك متقطعنيش وانا بتكلم ومتحكمش عليا في وقتها وخد وقتك وفكر وبعدها قرر هتستمر معايا ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: للدرجادي فيه حاجة كبيرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بص يا كامل انا زمان من كام سنة معرفش قد ايه ممكن تلات سنين او اكتر كان لينا جارة في بييت ماما ساكنة في الدور الأرض كانت مش كبيرة ومش صغيرة كانت تقريبا اكبر من ب 7 سنين وكانا اصحاب جدا لدرجة اني كنت بقضي اغلب اليوم عندها الست دي كانت ديما تشتكي لي من جوزها وانة مش بيمتعها جنسيآ وانا في الوقت ده مكنتش متجوزة ولا ليا تجارب او علاقات وكنت بتشد لكلامها معايا عن الجنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومع مرور الأيام بقت تتغزل في جسمي وتحكي عنة وتقولي انتي لما هتتجوزي جوزك هيعمل فيكي كذا وكذا وكنت ببقي مبسوطة جدا بكلامها ومتثارة وبعدين بقت بتفرجني علي افلام جنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفي يوم لقيتها لابسة قميص نوم شفاف ومش لابسة كلوت من تحت ومنظر كسها قدامي هيجني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولقيتها بتقولي هو انتي مكسوفة مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احنا ستات زي بعض وبدءت تلمس جسمي لغاية ما خلتني مش قادرة اتلم علي اعصابي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطلبتمني اني اقلع علشان تشوف جسمي زي ما انا شايفة جسمها ومع الحاحها فعلا قلعت كل هدومي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كنت معاها مسلوبة الأردة وبدءت بأيدها تلمس كل حتة في جسمي ومحستش بنفسي غير وهي بتلحس كسي وانا بلحس كسها ومارسنا السحاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واتعودت عليها وتقريبا كل يوم كنا بنعمل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا عمال اسمع سلوى وحاسس اني في كابوس من اللي بسمعة قولتلها كملي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي فضلنا نمارس السحاق انا وهي لغاية ما اتجوزت وبعد كدة قطعت علاقتي بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكن بعد كام شهر من زواجي حسيت اني مش مستمتعة مع زوجي واني حنيت لممارسة السحاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عملت حساب وعمي عالفيس وبقيت بدور علي البنات اللي علي الفيس علشان امارس معاهم السحاق الكتابي لغاية ما اتعرفت علي واحدة من الفيس و اتقبلنا وعجبتني وعجبتها جدا ومارسنا السحاق مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: اه وبعدين يا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اكتشفت بعدين انها عملت عليا كمين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: كمين ؟ مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: واحنا قالعين وبنمارس انا وهي السحاق كان فيه واحدة جوا شقتها مستخبي ومستني اللحظة اللي هكون فيها عريانة وفعلا دخل علينا الشخص ده ومارس الجنس معايا غصب عني بعد ما قفل باب الشقة بالمفتاح وهددني بأنة هيفضحني لو مامارستش الجنس معاه .. ومارست غصب عني معاه الجنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الدنيا اسودت في عيني وحطيت ايدي علي راسي من واقع الصدمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: وبعدها قطعت علاقتي بالبنت دي وعشت حياتي مع زوجي لغاية ما خلعتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدها قابلتك وحبيتك بس بردو حنيت للسحاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يعني ايه مش فاهم ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يعني مارست السحاق واحنا في الرحلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: في الرحلة ؟؟ طب ازاي وامتي ومع مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: مع سميرة يا كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: نعم مع مين .. مع سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: اه مع سميرة ضعفت قدام جسمها وهي كمان بادلتني نفس الشعور وفي يوم بعد انت ما روحت غرفتك هي جاتلي غرفتي وفضلت تتكلم معايا عنك وعن جدعنتك وانها حاسة انك بتحبني وبتوصيني عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومحست بنفسي غير وانا ببوسها من شفايفها وبمسك بزازها بقوة واستغربت انها هي كمان تجاوبت معايا وممنعتنيش ومارسنا يومها السحاق وبعدها حكيت ليها انة غصب عني وازاي وصلت لكدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يانهار ابوكي اسود معايا يا سميرة يابت الكلب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: علي فكرة انا عارفة انك انت كمان بتمارس الجنس مع سميرة وقدام جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: نعم انتي انتي بتقولي ايه ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: بص يا كامل انا شوفت بعيني الفيديو ده وعلي فكرة اقسملك بالصدفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاكر لما جالك تليفون ان شقتك اتسرقت .. انا روحت عند سميرة في اليوم ده علشان هي كانت تعبانة وقولت اقضي اليوم جنبها واشوفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جوزها خرج راح يشتري شوية حاجات من برا وسميرة دخلت المطبخ تعمل اكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتليفون وفيق كان جنبي .. عجبني قولت اشوف امكانياتة مسكتة وقولت اتفرج عليه وكانت المفاجئة بالنسبة ليا اني اول ما فتحت التليفون شفت فيديو ليك وانت بتمارس الجنس مع سميرة بتصوير جوزها وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حطيت التليفون مكانة بسرعة وقعدت شوية وبعدين روحت غرفتي ولميت هدومي ومشيت وقفلت تليفوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل :: بصي يا سلوى انا هفهمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: كامل انا مش عايزة افهم انا بس جاية علشان اقولك كام حاجة وانت عليك القرار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا منكرش اني كنت قرفانة منك ومن سميرة ومن جوزها. مشيت بسبب كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكني لما روحت البلد وقعدت من نفسي وفكرت لقيت ان انت من حقك تمارس حياتك زي ما تحب زي ما انا مارست حياتي زي ما حبيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا كل اللي بطلبة منك دلوقت لو حابب تكمل معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انك تديني مساحة من الحرية اني امارس الجنس مع اللي عيزاه زي مانت مارست وبتمارس الجنس وقت ماانت عايز ووقت ما بتحب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كامل :: مش فاهم يعني عايزني ابقي ديوث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى :: انا وانت مش هنتجوز اصلا علشان تبقي ديوث انا بحبك وانت بتحبني فيها ايه لو عشنا مع بعض كدة من غير زواج وانت تعيش زي ما تحب وانا كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا كل اللي بطلبة منك انك تديني مساحتي من التحرر زي ما انت واخد مساحتك منها .. ومش عايزة رد منك دلوقت فكر يا كامل براحتك ورد عليا لما تقرر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقامت مشيت وانا فضلت مكاني مش عارف ايه اللي سمعتة ده ان كان حقيقي ولا مجرد كابوس وهصحي منة كمان شوية القي نفسي علي سريري ونايم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت شوية في مكاني ودماغي عمالة تروح وتيجي وبعدين اتصلت بسميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ايوة ياكامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انتي في البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: اه في البيت خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: خير بس عايزك في موضوع ضروري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: ماشي تعالا مستنياك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نديت علي الجرسون وحاسبتة ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت البيت وطلعت عند سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا كلي خنقة وديقة وسميرة اول ما شافتني كدة عرفت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سميرة ايه اللي حصل بينك وبين سلوى في الرحلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مفيش حاجة حصلت ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مسكتها من ايدها بعنف ولويتها ورا ضهرها وقولتلها انتي هتستعبطي عليا بكسمك عملتي ايه انتي و سلوى في الرحلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: سيب ايدي انا معرفش انت بتتكلم علي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: بتكلم علي السحاق يا كس امك اللي عملتوه هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مين اللي قالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ذقتها علي الكنبة .. وقولتلها سلوى اللي قالتلي واعترفتلي بكل حاجة في حياتها للأسف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب وانا مالي يا كامل هي علي فكرة اللي عملت كدة معايا لأنها مدمنة سحاق وانا مردتش اقولك علشان انت مكنتش هتصدقني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: للاسف كلكم شراميط .. كلكم شراميط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطلعت علي شقتي وانا مقهور من جوايا لأني كنت معجب بسلوى جدا ومكنتش بتمني ليها غير كل خير. واتصدمت فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت اسبوع لا بكلم حد ولا بتصل بحد .. من بيتي ل شغلي والعكس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ودماغي هتتجنن من التفكير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة ووفيق كل شوية يتصلوا عليا مردش عليهم ويطلعولي الشقة مبفتحش لحد فيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما في يوم بعد ما هديت وانا قاعد بفكر في كل اللي قالتة سلوى ليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولت في بالي طب انا زعلان ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كسمها هي كمان هو انا كنت هتجوزها. .. واحدة عايزة تبقي شرموطة انا ازعل نفسي ليه انا هبعتلها رسالة اني موافق انها تمارس الجنس وقت ما تحب ومع من تحب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شرط متجيش في يوم تطلب مني اني اتجوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا بعت ليها رسالة عالواتس مضمونها اني موافق علي تحررها وانها تمارس الجنس. وقت ما تحب مع من تحب طالما مش هنتجوز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي ردت عليا انها مبسوطة اني وافقت وقالت انها عايزة تمارس الجنس معايا ومع سميرة في نفس الوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها معنديش مانع هظبط الموضوع ده وهرد عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتصلت بسميرة وعرفتها اني خلاص هنفذ رغبتها القديمة وهخلي سلوى معانا في ممارسة الجنس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة في الأول عملت نفسها مش مصدقة ومستغربة من موافقتي قولتلها من غير متسألي جهزي بكرا عشوة حلوة. و حشيش علشان هنكون ثلاثي انا. انتي و سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: طب ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: مش عارف بقي ... اقولك خليه يبقي يدخل علينا واحنا بنمارس ونشوف رد فعل سلوى ساعتها هتوافق وفيق ينيكها ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: من عنيا يا عدولتي . بكرا هيبقي احلي يوم هتشوفوا في حياتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>....... الحوار اللي جاي بين وفيق وسميرة ...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بعد ما قفلت معايا استنت لما وفيق جه من الشغل بتاعة وبعد ما اتغدا جت وقعدت جنبة وهي مبتسمة وفرحانة قالتلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق هقولك علي احلي خبر ممكن تسمعوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: قولي يا قمري وفرحيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: مش اخيرا خطتي نجحت وخلاص هتنيك سلوى وكامل معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: بتتكلمي بجد ؟ احكيلي ايه اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: كامل كلمني النهاردة بعد ما قابل سلوى من كام يوم وقالتلة علي اتفقنا عليه .. النهاردة قرر انة يتنازل عنها كاحبيبة ويتعامل معاها كشرموطة زيها زيي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: ده احلي خبر بجد .. طب امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة :: بكرا بس فيه حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: حاجة ايه هي المفروض متعرفش انك هتنيكها اقصد ان كامل فاهم كدة واحنا هنخليك تدخل واحنا شغالين وانت قالع تروح لو فاء وتمارس معاها وهي مش هتمانع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق :: انتي شيطانة .. محدش يقدر علي دماغك دي ابدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا كلمت سلوى وقولتلها اعملي حسابك بكرا هتباتي في شقة سميرة وبكرا هتكون حفلة جامدة هنسهر فيها للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى قالت ماشي وهي جاية بكرا من المغرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفلت معاها وخلاص حطيت في دماغي اني لازم استمتع بكل لحظة مع الشرموطة سلوى والشرموطة سميرة وان خلاص مفيش مكان في قلبي لحاجة اسمها حب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم بعد ما رجعت من الشغل طلعتي شقتي وبعد ما اتغديت وشربتلي سيجارة دخلت نمت لغاية بعد المغرب صحيت اخدت حمامي ودهنت زبي بالدهان بتاع التأخير واخدت حباية فياجرا وشربت ورهم كوبيتين شاي تقيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولقيت سميرة بتكلمني وبتقولي ان سلوى جت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها عايزك تروقيها قبل ما اجي حشيش وتظبطي دماغها عالأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قالتلي من عنيا وقفلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعمدت اني منزلش غير لما سميرة تظبط سلوى وتخليها زي العجينة تحت ايدينا طالما هي عايزة تبقي متحررة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة دخلت الحمام غسلت زبي من الدهان و نزلت ورنيت الجرس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحتلي سميرة لابسة قميص نوم احمر شفاف وكلوت نفس اللون بفتلة وقلب شفاف علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسلوى قاعدة علي الكنبة لابسة قميص نوم ابيض ستان قصير جدا وكلوت ابيض شبكة وكسها بين منة وهي قاعدة وباين انها متسلطنة علي الأخر وسميرة مروقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت في النص جنب سميرة علي يميني و سلوى علي شمالي وطبق فيه چيونات الحشيش قدامي والمزة فسدق وترمش وشيكولاتات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولعت چيوان ظبطت دماغي لقيت سلوى قعدت علي الأرض قدام رجلي وفتحتلي سوستة بنطلوني وطلعت زبي وراحت بشفايفها تبوسة وتمصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة جنب مني شفايفها علي شفايفي وايدي تحت قميصها بفعص واقفش في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش احلي من كدة انك تبقي في وسط اتنين زي القمر وجسمهم صاروخ واحدة تمصلك زبك والتانية عمال تمص شفايفها ولسانها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى ماسكة زبي بتمصة بجوووع وعطش وبتلحس بيضاني بطرف لسانها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت بزاز الشرموطة سميرة من القميص وروحت ارضعهم واعضعض حلمة بزها بسناني وهي بتلعب في شعري بصوابعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت وقلعت خالص وقالتلي نام علي ضهرك وراحت طالعة بكسها فوق بوقي علشان الحسة و سلوى راحت هي كمان قلعت وراحت تكمل مص في زبي وهي مفلقسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدءت في تحريك لساني بين شفرات كس سميرة ومص زنبورها البارز وتحريك لساني من اعلي الي اسفل وصباعي بيبعبصها في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اهات سميرة وجسمها بدءو يتفاعلوا مع لساني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>و سلوى في عالم تاني بين لسانها وشفايفها وزبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة طلبت من سلوى تبدل معاها الوضع وفعلا سلوى طلعت بكسها علي شفايفي وسميرة بقت هي اللي بتمص زبي شوية ولقيت وفيق طالع من الأوضة عريان ملط وزبة واقف زي الحديدة وراح مسك راس سلوى اللي مغمضة وهي قاعدة علي لساني اللي بيلحس كسها وفوجئت بزب وفيق علي بوقها وماسكها من شعرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرفضتش ولا قاومت ومسكت زب وفيق وهي بتبص في عنيه وطلعت لسانها وحركتة حولين راس زبة وانا بلحس كسها وبنزل واطلع بلساني بين شفرلت كس سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة بتدعك كسها بصوابعها وهي بتمص زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى قامت وفلئست بطيزها لوفيق علشان ينيكها مسكها من وسطها ولذق فيها من ورا وزبة واقف في انتظار الدخول واقتحام جدران كسها حط زبة علي فتحت كسها من الخلف وبدء في الضغط حتي انزلق بكاملة جوا كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت وطلعت فوقي ونزلت بكسها علي زبي اللي مستني يلبس جواها نزلت وزبي بدء في الدخول جوا كسها اللي كان سخن نار وبقي كلة جواها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اهات سميرة واهات سلوى كان زي مايكون سفونية شغالة وانا وانا ووفيق اللي بنعزفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت سميرة تطلع وتنزل علي زبي ووفيق ماسك سلوى من وسطها وشغال رزع فيها ونيك بكل قوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااه ااااااااااه بررررراحة يا وفيق بررراحة يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة عمالة تبص علي وفيق وهو بينيك سلوى وكسها راشق في زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة قامت وفلئست جنب سلوى وانا بدلت مع وفيق ورحت ماسك سلوى من وسطها وتفيت علي خرم طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومسكت زبي وحطيت راسة علي خرمها وبدءت في الضغط والأدخال حتي بدءت طيز سلوى في الأنصياع لي وفتح جدارها للسماح لرأس زبي بالدخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجنب مني وفيق ماسك سميرة مراتة وحاطط زبة جوا كسها وعمال ينيك فيها برررىاحة وسميرة و سلوى ماسكين شفايف بعض بوس ومص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبي بقي كلة جوا طيز سلوى وبدءت انا في سحب وادخال زبي برااااحة لغاية ما حسيت ان طيزها خلاص بدءت في التئقلم علي زبي وبقت اوسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقيت بنيك اسرعة واقوي وبزازها بتتحرك من شدة الخبطات المتتالية من زبي الهائج علي طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ووفيق كمان بقي بينيك سميرة بقوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الأهات تحولت الي صراخ من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وکنا انا ووفيق بنيك سميرة و سلوى بكل حرافية ومتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميرة نامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق و سلوى فلئست ووشها بين افخاد سميرة بتلحس كسها وانا بنيك سلوى من الخلف في كسها ووفيق حاطط زبة في بوق سميرة مراتة تمصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت سلوى من لحم طيزها من الأجناب وبقيت بطلع زبي برة كسها خالص وارجع ادخلة مرة واحدة بكل قوتي جوا كسها وهي تصرخ من وجع اللذة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتنزل تلحس كس سميرة اللي ملهية في مص ورضع راس زب وفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وفيق جه مكاني وحط زبة في كس سلوى من ورا وانا روحت لسميرة وحطيت زبي في بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>استمرينا علي كدة شوية لغاية ما وفيق جاااااب لبنة علي طيز سلوى من برا وراح حط زبة في بوقها علشان تمص باقي اللبن اللي بينزل منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا روحت بين فخاذ سميرة وهي نايمة علي ضهرها وبدءت في ادخال زبي جوا كسها وسلوى ركبت فوق سميرة علشان تلحس كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت انيك الشرموطة سميرة وادخل واخرج زبي بكل عنف بغاية ما حسيت باللبن بيغلي في عروق زبي وخلاص علي وشك اني اقذف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زبي بسررررررعة وقذفت لبني علي وش سلوى وعلي بزاز سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى نامت في حضت سميرة وانا نمت جنبهم ووفيق نام جنب سميرة من الناحية التانية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ربع ساعة قامت سلوى وسميرة لتحضير العشاء</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتعشينا وشربنا الشاي وبعدين شربنا حشيش تاني. وقمنا كملنا السهرة والنيك في سميرة و سلوى لغاية الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء العشرون و الأخير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما السهرة سلوى دخلت نامت جنب اكرم ابنها في الغرفة الصغيرة وانا طلعت شقتي ووفيق وسميرة ناموا في اوضتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واستمرينا في عمل الحفلات الجنسية بينا احنا الأربعة لمدة شهر كل اسبوع يوم الخميس نعمل سهرة للصبح و ننيك انا ووفيق سميرة و سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكنا علي طول نتكلم واتس انا سلوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومعاملتي ليها رغم انها خلاص مبقتش تنفعني الا انها لم تتغير لأني كنت لسة بحس من جوايا ان سلوى تختلف عن سميرة وان من جواها انسانة جميلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفي يوم لقيت سميرة بتتصل بيا بتقولي ان نجلاء وجوزها شريف جايين عندهم النهاردة بالليل علي بعد المغرب علشان وفيق عازمهم علي العشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلها اي جاي علشان اتعرف عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما خلصت شغلي روحت البيت عملت غداء خفيف وبعد ما اتغديت دخلت نمت وحتي ما شربتش كوباية شاي لإني كنت تعبان وعايز الحق اخطفلي ساعتين نوم قبل ما انزل عند سميرة ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت علي المغرب. غيرت هدومي بسرعة ونزلت جري علشان كنت حابب اكون عندهم قبل ما شريف ومراتة يجيوا.. وفعلا لما نزلت ودخلت عند سميرة مكنش حد منهم لسة جه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت مع وفيق و سميرة وفهمتهم اني عايزهم يحاولوا علي قد ما يقدرو يشغلوا شريف علشان اقدر اقعد انا مع نجلاء مراتة واحاول اقرب منها اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت مع سميرة ووفيق وفعلا اتفقنا انهم هيعملوا اللي في وسعهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية جرس الباب رن .. سميرة قامت تفتح .. وكان اللي برا هما نجلاء و شريف.. سلمت عليهم ودخلتهم جوا اوضة الضيوف اللي كنت فيها انا ووفيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولأول مرة امعن النظر في نجلاء اللي مانت طويلة الي حد ما .. محـجبة .. محتشمة .. باين عليها الخجل وحسن التربية .. بيضاء جدا لدرجة ان خدودها محمرة .. عيونها عسلي غامق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جميلة وجسمها متناسق .. طيزها مش كبيرة زي سميرة و سلوى وحتي بزازها متوسطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شريف جه سلم عليا سلام حار جدا لأنة عارفني طبعا لما عملت له الكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعرفني علي مراتة وعرفها بي وجت سلمت عليا حسيت بنعومة ملمس ايدها .. وبعدين راحت قعدت جنب سميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدء وفيق في الترحيب بيها وب شريف زي اي ضيوف لما بيجوا عند اي حد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين الكلام بقي بيجيب كلام وتعرفنا علي بعض اكتر والهزار بقي موجود والضحك علي مواقف كنا بنحكيها وكل واحد بقي بيحكي عن موقف شافة او حصل معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية استأذنتهم اني هخرج الصالة علشان هولع سيجارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسميرة بعد ما خرجت بشوية خرجت بحجة انها رايحة تعمل حاجة وبعدين ندهت علي نجلاءة وقالتلها عايزكي في موضوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نجلاء خرجت وقعدت تتكلم مع سميرة ومكنتش عارف هي بتقولها ايه بعدين لقيتهم جايين عليا وسميرة قالتلي بص بقي يا كامل انا عايزة اعرفك بصحبتي وحبيبتي نجلاء .. وده بقي يا نوجا صديق وفيق وجارنا ويعتبر اخويا اللي امي مولدتهوش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفيق جوا بيشغل وفيق اللي فاكر ان مراتة مع سميرة مش معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وضمينا نجلاء وشريف لشلتنا ومغامراتنا الجنسية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="جدو سامى 🕊️ 𓁈, post: 58636"] [B]كامل وسميرة احب اعرفكم بنفسي ، اولا ، انا اسمي كامل ابلغ من العمر تسعة وثلاثون عامآ , واسكن في حي راقي في منزل مكون من سبعة اطباق , وكانت شقتي في الطابق السادس وصديقي وفيق يسكن في الطابق الخامس وكانت تربطني صداقة قوية بصديقي وفيق ، حتي اننا كنا نتجمع في المناسبات او ايام العطلة ، اما في شقته او شقتي كنا ومازلنا كعائلة واحدة . اما سميرة زوجة صديقي وفيق : بيضاء ذات جسد متناسق مثير انيقة ولها رونقها الخاص في اختيار ملابسها المحتشمة والمتناسقة مع جسدها مما يجعلها مثيرة تختار عطورها بعناية ، انسانة ناعمة في الحديث وطريقة التعامل . في بداية الامر لم اكن انظر اليها اكثر من انها زوجة صديقي ، ولكن بمرور الوقت وكثرة التعامل والزيارات وازالة بعض الروتين بيننا اصبحت نظراتي اليها تختلف ، فأصبحت اعشق تفاصيلها ونعومة جسدها ، وكنت انظر الي كل جزء في جسدها ، حتي هي اصبحت حينها تلاحظ نظراتي. فقد كنت مسلوب الارادة وعيني لا تفارق تفاصيل جسدها الذي مهما ابدعت في الكتابة عن انوثتها لن استطيع لا انا ولا حروفي وصفها . وذات يوم وانا جالس مع صديقي في شقته جاءت سميرة بعد ان اعدت لنا الشاي وانا انظر اليها وكل مافي من احاسيس ملتهبة لجسدها ، قدمت لي الشاي ولزوجها وجلست معنا واخذنا نتحدث ونضحك حتي قالت لي : كامل ، معلش ممكن تحطلي الواي فاي بتاعك علي تليفوني ؟؟! قولت لها : بس كدة من عنيا !! قالت : طب ثواني اجبلك الفون من جوة الاوضة . سرحت شوية ، وجاتلي فكرة ، قولت لازم اعملها في تليفونها من غير ماتاخد بالها .....اني اعمل لها اميل جديد علي تليفونها وافعل فيه خاصية المزامنة ، مزامنة الصور والفيديوهات يعني اي صور او فيديو على تليفونها يروح للاميل ، وانا بعد ما امشي افتح الاميل بتاعها من علي تليفوني واتمتع بكل صورها . وفعلا جابت التليفون علشان احطلها بسورد الواي فاي بتاعي ... اخدت منها التليفون. وحطيت الباسورد بتاع الواي فاي وفتحت اميل جوجل وعملت الاميل . وكل شوية اقولها : تليفونك معرفش مالة كل ما احط الباس ميفتحش ، تقولي : معلش حاول والنبي علشان محتاجة الواي فاي بجد علشان ذهقت من الباقة. وفعلا عملت الاميل وفعلت خصية التزامن . حسيت بنجلاءة جوايا عمري ما حسيت بيها قبل كدة ، وكنت مستني بفارغ الصبر اني افتح نفس الاميل من عندي علشان تكون كل صورها عندي . وبعد ما السهرة خلصت استأذنت ومشيت ، وطلعت شقتي وفتحت التليفون ودخلت الاميل فيه وفتحت تطبيق الصور اوووووووووووووووووووف!! . ايه ده حاجة عمري ما كنت اتخيلها !! معقول اللي انا شايفة ده ؟؟! الاميل بقي كلة صور سميرة ، ومش اي صور صورها وهي بأحلي قمصان نوم. وصور وهي عريانة خالص. بزازها مشفتش في جمالها وكمان فيديوهات وهي بتتناك من وفيق جوزها ، وبتمصلة ، سهرت لغاية الصبح وانا بمتع عنيا بصورها وفيديوهاتها وحملت كل اللي علي الاميل علي الكمبيوتر بتاعي ، وبعد ما كنت معجب وولهان بجسم ونعومة سميرة ، اصبحت هموووت واتمتع بجسمها هموووت وانيكها وابتديت افكر ازاي اخلي حنان تستسلم ليا من غير ما اجبرها ؟؟ ازاي اخليها تتمناني زي ما بتمناها ؟؟ نزلت شغلي الصبح. وانا نازل قابلت وفيق وهو نازل كمان قالي تعالي اوصلك في طريقي . ركبت معاه وفضلنا نحكي في الطريق لغاية ما وصلت لمكان شغلي نزلت وهو كمل طريقة وقبل ما ادخل لمكان شغلي وقفت ورجعت تاني واخدت تاكس ورجعت البيت بصراحة مكنتش هقدر اشتغل ، وكل تفكيري في سميرة فتحت الكمبيوتر وشغلت فيديوهاتها ، وسرحت اتخيل اني انا اللي نايم معاها ، زبي وقف وانتصب علي اخرو وحسيت اني مش قادر ولازم افكر في طريقة تخليني انيكها واتمتع بجسمها ونعومتها . قفلت الفيديوهات وفتحت الفيس ، ودورت علي حسابها عند اصدقاء وفيق لغاية ما لقيتة ، وفعلا بعتلها طلب صداقة وقمت اعمل كوباية شاي ، ولما رجعت لقيتها بالفعل قبلت الطلب ، فرحت جدا. وفكرت ابتدي في مراسلتها ولكني في بداية الامر ترددت ولكن رغبتي كانت اقوي من ترددي وبالفعل ارسلت لها : صباح الخير مدام سميرة انا بصراحة خايف اكون متطفل او احرجتك بأرسالي طلب الصداقة !!! ردت .. صباح الفل كامل. لا خالص ،،،و**** انا اصلا كنت عايزة ابعنلك الطلب وكنت مش عارفة رد فعلك عني !! انا يااااه متقوليش كدة ده شئ يسعدني و**** انك تكوني عندي ومنورة قائمة اصدقائي . تسلم كامل. ومش عارفة اشكرك ازاي علي شبكة الواي فاي؟؟ انا ..لا متقوليش كدة انتي تطلبي عنيا . انا : طب ممكن اطلب منك طلب. ممكن لو احتاجتي اي حاجة متتكسفيش مني وتطلبيها هي ... **** يخليك. حاضر واكيد مش هتكسف منك انتي جارنا وصديق وفيق انا : تسلمي وعايز اقولك علي حاجة بس خايف تزعلي.... هي ... ههههههه هزعل ليه ؟؟! **** ما يجيب زعل . انا .... لا بس اصل اللي عايز اقول ممكن........ ولا اقولك خلاص مش مهم بعدين . هي .. لا و**** كدة انا بجد هزعل فيه ايه. ؟؟! اما : طب توعديني انك متزعليش مني ولا تلغي طلب الصداقة اللي بينا هي... يا ساتر للدرجة دي كلامك ممكن يزعلني ؟؟! ومع ذلك اوعدك مهما يكون كلامك معايا هحاول اني مش هزعل . انا ... تعرفي انك جميلة ورقيقة وحساسة. وكمان !! هي ..... مممممممممم انت بتعاكسني ولا ايه ؟؟! وكمان ايه بقي ؟؟ انا يعني مزعلتيش مني علشان شايفك كدة ؟؟ هي .... بصراحة اتفاجئت والمفروض انك صاحب جوزي ومتقوليش الكلام ده. انا .... بصراحة انا شايفك كدة ولو هتزعلي اسف و**** وحقك عليا . هي... طيب معلش انا هقفل دلوقت. حسيت اني اتسرعت. وقولت انها هتقول لجوزها والموضوع هيكبر وانتظرت وجوايا قلق وخوف انها ممكن تقول ل وفيق جوزها ، وعدي يومين ومفيش اي جديد لغاية ما وفيق اتصل بيا وقالي انة عازمني علي عشوة حلوة عندة. بصراحة حسيت براحة جوايا وان سميرة مقالتش حاجة ل وفيق والا مكنش عزمني بالعكس كان هيجي يتخانق معايا . وفعلا بالليل روحت ل وفيق ورنيت الجرس فتحلي وفيق سلمت عليه ودخلنا اوضة الضيوف وجات سميرة مراتة سلمت عليا وقعدت معانا ، وفضلنا نتكلم ونهزر ونضحك ، ومجبتش اي سيرة او تلميح ، بس عنيها ونظراتها ليا اختلفت. وحسيت انها بتراقب نظراتي ليها ، وانا كمان اتشجعت وبقيت ببص علي جسمها بجرائة اكتر وكاني عايز اعرفها انا عايز منها ايه .. وفيق قالها ايه يا حنان مش هتحطي العشا ؟؟! عايزة كامل يقول اننا عزمينة عزومة مراكببة ؟؟! ضحكت وقالت لا دقايق والاكل يكون جاهز ، وهي بتعدي قدامي قصدت اني المسها بطرف صباعي في طيزها. حست وبصت ليا بكسوف وبصت لجوزها تشوف وتطمن لقتة مأخدش بالة لاني كنت في زاوية ميقدرش يشوفني وانا بلمس طيز مراتة . راحت جابت الاكل وحطتة علي السفرة وندهت علينا. وفعلا دخلنا اوضة السفرة وقعدت انا. ووفيق قدامي وهي علي شمالي وكل شوية المسها برجلي وهي تبصلي وبتاكل وهي حاسة بخوف او خجل مرتبكة شوية اكلنا وقمنا دخلنا اوضة الضيوف وهي دخلت تعمل شاي . جاتلي رسالة علي الماسنجر بفتحها لقيتها سميرة كامل ايه اللي عملتة ده ؟؟! ممكن متعملش كدة تاني ؟؟! جوزي لو خد بالة هتبقي مصيبة !! رديت انتي جامدة وجسمك مخليني نار ،. شافت الرسالة ومردتش . شوية وجابت الشاي. وعنيها اول مرة احس انها خايفة تبصلي ، اتعمدت افتح مواضيع تضحك علشان اخرجها من المود اللي هي فيه ، وفعلا نجحت ورجعت لطبيعتها. وبعد ما السهرة خلصت استأذنت وطلعت شقتي ونمت علي سريري وشريط السهرة كلة بيلف قدام عنيا. وعلي الساعة واحدة لقيتها بعتالي رسالة : كامل انت صاحي ؟؟! مكنتش مصدق نفسي اتنطرت من عالسرير وقعدت انا : اه صاحي . هي .... ايه اللي عملتة ده النهاردة ؟؟! انا ..... بصراحة مقدرتش امسك نفسي انتي جسمك مش مخليني علي بعضي . هي ... انت مجنون ! انا ... انا اتجننت علي ايدك . هي: بس انت جريئ اوي . انا ... طب بذمتك حد يكون قدامة الجمال ده كلة ومبكنش جريئ ؟؟! هي ..... مش عارفة اقولك ايه ؟! بس انت النهاردة تعبتني . انا .... تعبتك ازاي ؟ ... هي. .... مش لازم اقول . انا ... جوزك نام ؟! هي: اه نام امال هكلمك وهو صاحي ؟؟! انا... طب عايز اشوفك دلوقت . هي .... لا طبعا مش هينفع انا : بقولك لازم اشوفك ان ش**** دقيتين ... هي ... كامل بجد مش هينفع . .انا .... بقولك انا نازل افتحي الشقة ،،،هاخد حضن وامش علي طول بس طفي انوار الشقة كلها هي : و**** انت مجنون ومش هترتاح غير لما جوزي يحس !! انا .... انا نازل. ولو مفتحتيش هخبط عليكم . لبست ترنج خفيف وملبستش حتة بوكسر علشان لما زبي يقف وانا بحضنها تحس بيه اكتر .وفعلا فتحت الباب. ودخلت بسرعة علي المطبخ وهي.دخلت ورايا وقالت بصوت خافت انت و**** مجنون ومش طبيعي !! زنقتها علي الحيطة وشفايفي اخدت شفايفها وزبي وقف زي الحديدة وبقي بين وراكها وفلت ابوس شفايفها واضغط بزبي علي كسها وهي استسلمت ليا وايدي بتدعك في بزازها ،،،ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت بنطلوني وهي تقولي لا لا ياكامل !! جوزي ممكن يصحي ..وانا مش معاها خالص انا مصدقت مسكتها . نزلت الكلوت بتاعها ومسكت زبي ومشيتة مابين شفرات كسها وهي مش قادرة ورفعت رجل والتانية علي الارض ودخلت زبي بكل حنية بين شفرات كسها ودخلتة . هي : اه اه اه طب براحة زبك حلووو اوي !! وابتديت ادخلة واخرجة. وهي ساندة ضهرها علي الحيطة , وببوس شفايفها وايدي بتدعك بزها ، وبعدها نزلت علي ركبي بين رجليها الحس كسها وامص شفراتة وهي ماسكة راسي بأيديها . وبعدين خليت وشها ناحية الحيطة وخليتها مالت فلئست ، ومسكتها من وسطها ودخلت زبي في كسها من الخلف وقعدت انيك فيها برقة ودلع لغاية ما نزلت مني الساخن جوة كسها . الي اللقاء في الجزء الثاني مع سميرة واجمل نيك في مرات صاحبي وفيق........ الجزء الثاني سميرة لبست الكلوت بتاعها من غير حتي ما تمسح كسها من اللبن بتاعي وقالتي يلة بسرعة امشي قبل ما وفيق يصحي وتبقي فضيحة لبست بنطلوني وظبطت هدومي وخرجت بسرعة وطلعت شقتي وانا في قمة النجلاءة اني اخيرا قدرت استمتعت بلحم سميرة وبعد كل اللي حصل بينا ده خلاص متقدرش ترفض اني انام معاها في اي وقت فتحت الكمبيوتر وفتحت فولدر صور سميرة وفضلت اتفرج علي كل صورها واتئمل صورها صورة صورة بعدها فتحت الماسنجر علي التليفون وبعتلها رسالة وكان مضمون الرسالة اني اسعد انسان في الدنيا بسبب علاقتنا اللي اتولدت النهاردة وفضلت مستني الرد لكنها شافت الرسالة ومردتش دخلت نمت وكل ما اقلق بالليل واصحي ابص علي الماسنجر اشوفها ردت ولا لا ملقيش اي رد منها .. مرت الليلة وصحيت الصبح لبست هدومي ونزلت شغلي كالمعتاد وفي نص يومي العملي بعتلها رسالة تاني يمكن ترد ولكن كان التجاهل وعدم الرد منها ايضا ... استمر الحال علي ما هو عليه لمدة اربعة ايام لا بترد علي رسايلي ولا بصادف اني اشوفها او اشوف وفيق زوجها لغاية ما وفيق اتصل بيا انا :: السلام عليكم وفيق :: وعليكم السلام انا :: ازيك يا وفيق عامل ايه وفيق :: تمام بقولك يا كامل انا :: قول ياريس خير وفيق :: بص الكمبيوتر عندي كل ما افتحة يفتح وبعد شوية يجبلي شاشة سودة كأنة مقفول بس المروحة شغالة انا مصدقت وطبعا فرصة وجتلي لغاية عندي علشان اشوف سميرة ويمكن تجيلي فرصة و اقدر اتكلم معاها انا :: لازم اشوف الكمبيوتر يمكن اقدر اعملة وفيق :: طيب لما ترجع من الشغل او علي بالليل ممكن تيجي عندي تشوفة ؟ ولا هتعبك انا :: لا خالص مفيش اي تعب من عنيا حاضر هجيلك وفيق :: تسلم ياكامل **** يخليك وقفلنا وهفضلت افكر ازاي هكلم سميرة خلصت شغلي وانا مروح في طريقي الي البيت قولت اشتري هدية حلوة كدة لسميرة واحاول اديهالها مع كلمتين حلوين مكتوبين في كرت رومانسي يمكن الجو يلطف معايا وترضا عني وبالفعل وانا ماشي لمحت محل مصوغات ذهبية ،، دخلت المحل واشتريت سلسلة حلوة وقلب صغنن وحطتهم في علبة قطيفة شيك واشتريت كرت صغنن وكتبت فيه لأجمل انسانة في الدنيا وروحت طلعت شقتي غيرت هدومي ولبست اشيك طقم عندي وحطيت من اجمل برفان بحبة واتشيكت وخدت علبة السلسة في جيبي ونزلت رنيت الجرس علي شقة وفيق ؛ فتحتلي مدام سميرة واول ما شافتني وشها احمر وارتبكت وكان واضح عليها انها متعرفش اني جاي سميرة :: كامل انا :: عاملة ايه ؛ وفيق موجود سميرة :: اه موجود خير في حاجة ؟ انا :: طب هفضل كدة علي الباب سميرة :: اسفة اتفضل انا دخلت وقالتي اتفضل يا كامل وفيق بس بياخد حمام وهيجيلك ودخلتني اوضة الضيوف انتهزت فرصة ان وفيق بياخد حمام وسألتها. ممكن اعرف مش بتردي عليا ليه سميرة :: كامل مش هينفع هنا انا :: هو انتي مدايني فرصة اتكلم سميرة :: طب ارجوك اسكت دلوقت وفيق ممكن يخرج في اي لحظة ويسمع وطبعا هي عمالة تلتفت وعنيها علي الباب وخايفة وفيق جوزها يدخل انا طلعت علبة الهدية وقولتلها طب ممكن تقبلي مني دي سميرة :: ايه دي لا طبعا مش ممكن بمناسبة ايه انا :: مش بمناسبة حاجة وعلشان خاطري خديها وروحت ماسك ايدها وحطيتلها الهدية في ايدها سميرة :: ارجوك كامل متحرجنيش واللي حصل من الاول كان غلط انا :: بصي نبقي نتكلم ماسنجر وابقي ردي عليا واللي انتي عايزه هعملة والهدية هتاخديها ماشي ولسة هتتكلم وفيق جوزها جه ودخل سلم عليا وهي دارت علبة الهدية قبل ما جوزها ياخد بالة وخرجت بسرعة وفيق :: منورني ياكامل انا :: البيت منور بيكم يا وفيق امال فين الكمبيوتر ؟ وفيق :: في الاوضة التانية تعالي شوف فيه ايه دخل هو قدامي وانا وراه وروحت فتحت الكمبيوتر وبعد ما فتح مفيش دقيقة الشاشة فعلا اسودت فكيت سلوك ووصلات الكمبيوتر وخرجت الرام وقولت له هحتاج منظف كمبيوتر بيت الرام عايز يتنضف وفيق :: طب انا معنديش هنزل اجبهولك انا :: طب مفيش عندك سبيرتوا ابيض وفيق :: للاسف لا بردو دخلت سميرة وجايبة الشاي وحطتة علي الترابيزة قدامنا انا :: تسلم ايدك يا مدام سميرة سميرة :: تسلم ياكامل وفيق :: بص البيت بيتك انا هنزل اجبلك المنظف من المحل اللي في اخر الشارع انا :: طب انا هنزل اشتريه وخليك انت مينفعش وفيق :: يا جدع البيت بيتك عيب تقول كدة انا طبعا سكت ومعرفتش ارد وقولت في نفسي مصلحة خليه ينزل دخل لبس ونزل وفضلت انا وسميرة لوحدنا انا :: مالك يا سميرة متغيرة معايا ليه سميرة :: كامل انت عارف ان اللي حصل بينا مكنش المفروض يحصل انا خونت جوزي وعملت اللي مفيش واحدة محترمة تعملة وانت خونت صاحبك انا :: ليه بتقولي خيانة ؟ اقولك علي حاجة كنت بتمني اقولها من يوم ما شوفتك انا بحبك وبموت فيكي واللي حصل مني ده غصب عني مش بأردتي سميرة :: بتحبني ؟ انا مرات صاحبك عارف يعني ايه مرات صاحبك انا :: عارف. بس اعمل ايه في قلبي ومشاعري مش قادر يا سميرة غصب عني بحبك سميرة :: يا كامل انا من بعد اللي حصل بينا ده وانا مش قادرة اسامح نفسي ؛ يا كامل انا ست محترمة واللي حصل بينا ده حرام ومينفعش اننا نستمر فيه انا :: علشان خاطري بلاش تموتيني بكلامك ده انا مصدقت اني قربت منك طب احلفلك بأيه اني بحبك وانك في نظري احسن حد في الدنيا ؛ علشان خاطري متحرمنيش منك ولا تبعدي عني سميرة :: كامل العلاقة اللي بينا دي متنفعش بجد انا ست متزوجة ومش عايزة اخسر جوزي ولا بيتي انا :: طب ممكن نفضل صحاب ولا ده كمان مينفعش سميرة :: يعني ايه صحاب ؟ انا :: يعني نفضل اصدقاء علي الفيس واي حاجة مضايقني وعايز افضفض افضفض معاكي سميرة :: ماشي يا كامل بس توعدني متحاولش تطلب مني اي حاجة غير في حدود الصداقة انا :: ماشي يا احمل سميرة في الدنيا كلها قالتلي طب انا هروح اروق المطبخ وانت نش غريب ده بيتك وكمان وفيق لما يجي مينفعش يشوفني قاعدة معاك كدة دخلت هي المطبخ وانا فضلت في مكاني منتظر وفيق يجي وبعد ربع ساعة وفيق جه وجاب المنظف معاه اخدت منة المنظف ورشيت مكان بيت الرام وطلبت منة يجبلي فرشة سنان نضيفة مستغني عنها "" دخل الحمام وجبلي فرشة السنان ونفضت بيت الرام والرام كمان نظفتة وركبت كل حاجة زي ما كانت وشغلت الكمبيوتر اشتغل انا :: ايه رائيك بقي ياعم الكمبيوتر اشتغل اهو وفيق :: تسلم ايدك بجد انا :: يسلمك يا صاحبي "" امشي انا بقي وفيق :: تمشي تروح فين ياعم هنتغدي مع بعض ونشرب الشاي علشان عايزك في موضوع انا :: موضوع ايه خير وفيق :: لما نتغدي طيب نتكلم "" انا :: لا مش هقدر خالص سامحني وفيق :: بقولك ايه هتتغدي ومش بمزاجكك مع الحاح وفيق المستمر واصرارة علي اني اتغدي معاهم وافقت بعد ساعة سميرة حطت الغدا وقومنا اتغدينا وبعدها شربنا الشاي وسألت وفيق موضوع ايه اللي عايزني فيه قالي انة الشركة بتاعتة عاملة رحلة بعد اسبوع لأحد الشوطئ ومسموح لكل موظف اصتحاب 5 افراد معة للرحلة وهو عمل حسابي اطلع معاهم وان الرحلة مش هتكون حلوة من غيري واني لازم اكون معاهم وده طبعا بحكم صدقتنا القوية وانا طبعا علشان ظروف شغلي ولأني معرفش هينفع اخد اجازة ولا لا قولت له يسبلي فرصة اشوف ظروفي في الشغل ايه وارد عليه بكرة قالي ماشي بس ضروري احاول اخد الأجازة دي اهي فرصة نغير جو قولتلة ان شاء **** خير بعد ما اخدت قعدتي معاهم ومدام سميرة ابتدت تفك معايا ورجعت تقريبا طبيعية وبقت بتتكلم معايا وتضحك زي الأول استأذنت منهم ومشيت تاني يوم الصبح قدمت علي اجازة تتم بعد اسبوع ولمدة 5 ايام وتم الموافقة عليها واتصلت بوفيق عرفتة اني خلاص هروح معاهم وقولت في بالي انا لازم الطف الجو مع سميرة واحاول اقرب منها اكتر واكتر قبل ما يجي ميعادة الرحلة ابتديت اتحجج بأي حاجة علشان اكلم سميرة وبدءت ارسلها علي الماسنجر وكنا بنتكلم كل يوم ومع مرور الوقت ابتدت الحواجز تشال وبدئنا نضحك ونهزر وسميرة بدءت تميل نحوي وتنجذب لي وللحديث معي لدرجة انها اصبحت تبدء هي بمارسلتي اذا ماحصلت ظروف معايا ومكلمتهاش وبعد اسبوع وفي اخر ليلة قبل الذهاب للرحلة اتكلمنا مع بعض مراسلة انا :: سميرة انتي صاحية سميرة :: اه يا كامل بحضر شوية حاجات لزوم الرحلة علشان منساش حاجة انا :: وفيق صاحي ولا سميرة :: وفيق نايم وشبعان نوم انا :: انا مستني بكرة بفارغ الصبر علشان اكون معاكي " اقصد معاكم سميرة :: ممممم مش هتبطل ياكامل انا :: غصب عني ومش بأيدي اعمل ايه حاولت ومقدرتش سميرة :: انا عارفة انك مجنون ومش هتسكت غير لما تودينا في داهية انا :: طب اعمل ايه اذا كنتي انتي سبب جناني سميرة :: طب روح نام احسن انا :: مانا نايم اهو سميرة :: ههههههه نايم وبتحلم يعني انا :: لا اقصد نايم يعني فارد جسمي علي السرير سميرة :: طب نام علشان هتصحي الفجر انا :: هتلبسي مايوه هناك سميرة :: ممممممم نام يا كامل انا :: انتي مش عايزة تقولي ليه مانا كدة كدة هشوف بكرة سميرة :: تصبح علي خير يا كامل وقفلت الماسنجر وانا قمت طفيت النور ونمت ومصحتش غير علي صوت رنة تليفوني واللي كان بيتصل وفيق. وقالي يلة قوم اغسل وشك كدة وفوق والبس وانزل علشان هنمشي كمان ساعة قومت غسلت وشي ولبست وعملت كوباية شاي واخدت شنطتي اللي فيها متعلقاتي ونزلت رنيت جرس باب شقة وفيق اللي فتحلي وفيق قالي اتفضل جوا علي ما مراتة سميرة تخلص لبسها دخلت وسألتة. احنا هنركب اتوبيس الشركة منين قالي اننا مش هنروح بأتوبيس الشركة واننا هنروح بعربيتة وهنقابلهم هناك بعد تلت ساعة سميرة خرجت وكانت لابسة طقم خروج اووووووف علي جمالها فيه كانت ملاك في الطقم ده فرسة وعايزة خيال وجسمها صاروخ يخلي اجدعها شنب يتمناها تحت منة نزلنا وركبنا العربية بتاعة وفيق ومشينا وفيق شغل الكاسيت وكنا واخدين معانا اكل وعصائر لتسليتنا في الطريق وكنا بنهزر ونضحك وبعد مرور ثلاث ساعات من السفر وصلنا الشاليهات بتاعة الشركة وقابلنا هناك المسؤل علي الرحلة اللي بدورة وصلنا للمكان اللي هنسكن فيه ال الاربع الايام بتوع الرحلة وكانت ومن حسن حظي كان ليا غرفة خاصة بيا مجاورة لغرفة وفيق وسميرة. كلة دخل الغرفة بتاعتة وحطينا امتعتنا ولابسنا لابس البحر وخرجنا علي الشاطئ قابلت وفيق وسميرة هناك الجزء الثالث اللي كنت متشوق اني اشوفها لابسة ايه ؛؛ لقيتها لابسة حاجة كدة زي روب فوق المايوه وقاعدين علي كراسي وقدامهم طرابيزة خارج منها شمسية علشان الشمس روحت قعدت معاهم وسألتهم ايه يا جماعة مش هتنزلوا البحر ولا ايه وفيق :: ياعم نرتاح شوية وبعد كدة ننزل البحر هيمشي يعني انا :: لا مش هيمشي نستني يعني ورانا حاجة سميرة طلعت شنطة فيها اكل وتورمس شاي وسألتنا حد جعان وفيق قالها اعمليلي سندوتش وانا قولتلها انا عايز كوباية شاي مش هاكل دلوقت وكل شوية عيني تروح لفخادها اللي كانت باين اوووي لان الروب مكنش مقفول وكان اصلا خفيف جدا وشفاف قعدنا بتاع ساعة كدة وبعدين وفيق قال انا هنزل المية وسأل سميرة هتنزلي معايا ولا لا اللي قامت وقالت اه طبعآ هنزل وراحت قلعت الروب وعيني في انتظار وشوق اني اشوفها وهي لابسة المايوه اوووووووووف علي منظر كسها شكلة كفيل انة يخلي اي زب يقف عليها وعلي كسها كان مرسوم علي اندر المايوه لدرجة اني كنت متخيل شكلة وكأنها مش لابسة اي حاجة وكمان بزازها اللي كلها تقريبا باينة المنظر ده خلني غبت عن الوعي و فضلت متنح غصب عني عيني ما اتشلتش من علي جسمها وحتي هي اخدت بالها وعلشان جوز ميخدش بالة من نظارتي ليها زقفت قدام جوزها وادتني ضهرها اللي خلاني تنحت اكتر واكتر علي منظر طيزها المدورة وكبيرة نسبيآ وحز الأندر مان مخلي طيزها من الأجناب باينة وفي اللحظة دي وفيق ندهلي ايه يا كامل هتفضل قاعد عندك ؟ مش هتنزل البحر معانا ولا ايه ؟ انا قولت له انا هنزل بس شوية كدة روحوا انتوا انا هولع سيجارة. وبعدين هحصلكم والحقيقة منظر كس وطيز سميرة خلي زبي يقف ومكنش ينفع امشي معاهم بالشكل ده و ساعتها وفيق هيشوف زبي اللي واقف وهيعرف اني هايج علي مراتة قعدت مع نفسي وفضلت مراقب سميرة وهي ماشية مع وفيق جوزها ورياحين علي البحر وطيزها اللي عمالة تميل شمال ويمين وسرحت افكر ازاي واحد معاه واحدة ملبن كدة وكل حتة في جسمها تهيج الحجر ازي ميغيرش عليها ويسيبها تنزل البحر كدة والكل يبقي شايفها وشايف لحمها وقولت في عقلي دي لو مراتي استحالة اخليها تنزل كدة او اخلي حد يشوف لحمها اللي باين كلة برغم ان الشاطئ كان مليان بنات وستات ونسبة كبيرة جدا لابسين مايوهات الا ان سميرة كانت افجر واحدة فيهم جسمها متناسق بشكل يجنن وطرية وناعمة فوق الوصف لقيت وفيق جوزها بيشوري من البحر وعايزني اجبلة كورة من شنطة جنب الطرابيزة ده اللي فهمتة من اشارة ايدو فتحت الشنطة لقيت فعلا كورة بلاستك اخدتها وروحتلهم ونزلت البحر معاهم وفضلنا نلعب في المياة ونحدف الكورة لبعض وكانت سميرة هي اللي في النص وكنا كل ما نحس بتعب نخرج نستريح علي الشط ونرجع ننزل المية تاني فضلنا علي كدة طول اليوم لغاية ما خلاص تعبنا ومبقناش قادرين نعمل اي مجهود تاني خرجت من المياه علي الشط وماصدقت روحت فارد جسمي علي الرملة جنب الطرابيزة والشنط بتاعتنا وبعد شوية لقيت سميرة قعدت علي الكرسي اللي ورايا علي طول وقالت ياااااه انا بجد تعبت ومش قادرة خلاص المية هلكتني انا :: رفعت راست ناحيتها وكسها ووراكها كلهم قصاد عيني وزبي انتصب وبقي باين للأعمي وقولتلها امال وفيق لسة في المية ولا ايه هو متعبش؟ لمحت زبي وشكلة اللي باين اوي انة منتصب وبلجلجة في الكلام وعنيها راحت للأرض من الكسوف او الأحراج وفيق عايز يقعد في المية شوية شكلة لسة متعبش انا :: بصراحة انا تعبت اوووي وبصيت علي كسها وروحت ضحكت سميرة :: طب اعدل نفسك علشان شكلك كدة مش حلو انا :: مش حلو ليه احنا في بحر وشط والناس كلها لابسة مايوه ونايمة من التعب عادي هو انتي مش شايفة سميرة :: كامل انت عارف انا بتكلم علي ايه ؛؛ وبلاش تستعبط عليا علشان انا عارفة وانت عارف اني عارفة انا :: طب ايه مش هترضي عني بقي وتريحي قلبي سميرة :: كامل احنا اتفقنا علي ايه ؟ ثم كمان شكلك وعيونك اللي مش نازلة من عليا باين اوي وكدة وفيق ممكن يلاحظ حاجة وبيتي هيتخرب علي ايدك انا :: اتعدلت وبصيت عليها وقولتلها. سميرة ممكن اسألك سؤال وتجوبيني بصراحة سميرة :: اسأل وهجاوبك لو سؤال مفهوش احراج ليا انا :: لا مفهوش احراج بس فضول مش اكتر سميرة :: خلاص طالما مش محرج اسأل وانا هجاوبك بصراحة انا :: سميرة هو وفيق بيحبك ؟ يعني حاسة انة بيحبك بجد مش بيحب جسمك سميرة :: وفيق بيحبني يا كامل انا :: انا بتكلم جد يا سميرة عارفة انتي لو مراتي مش هخلي حد يشوف حتة من جسمك لان جسمك ساعتها هيبقي مش من حق حد يشوفة غيري سميرة :: طب مانت بتبص علي حاجة مش بتاعتك اهو انا سكت شوية ومبقتش عارف ارد وبعدين قولتلها سميرة انا بحبك سميرة :: انت مجنون علي فكرة ومش طبيعي بجد انا :: طب انا راضي ذمتك حد يشوف الجمال ده وميتجننش سميرة :: طب اسكت بقي علشان وفيق جاي بصيت لقيت وفيق جاي وراح نايم علي الأرض وقال سحورتي اعمليلي سندوتش اي حاجة انا ميت من الجوع وانا قولتلها وانا كمان ميت من الجوع طلعت العيش وعملت لينا شندوتشات فراخ بانيه وشيبسي اكلنا وشربنا وبعد ساعة من الراحة انا استأذنت اروح الغرفة بتاعتي علشان اخد دش وافرد جسمي علي السرير علشان تعبت ومشيت روحت الغرفة ودخلت الحمام بتاع غرفتي فوجئت ان الحمام فيه شباك بيطل علي حمام غرفة سميرة اخدت حمامي وبعدين طفيت نور الحمام وخرجت ورميت نفسي علي السرير بعد شوية سمعت صوت سميرة وجوزها وفيق وهما بيدخلوا غرفتهم الفضول اخدني ادخل الحمام اختلس النظر علي سميرة وهي بتستحمي وفعلا دخلت الحمام والنور سبتة مطفي زي ما هو علشان ماتخدش بالها مني وانا براقبها شوية ودخلت سميرة تستحمي وقلعت ملط جسمها اووووووووف بجد بزاز مفيش احلي ولا اجمل من كدة حلمتها بارزة منتصبة بني فاتح جدا الحملة مش كبيرة صغننة البزاز مشدودين ومنفوخين مفهمش اي رهرطة السوة بتاعتها يدوب طالعة وكسها اه من كسها وحلوة كسها ابيض زي الحليب زنبورها طلع مابين الشفرات ومفيش في منطقة كسها اي شعر املس نيجي بقي علي العشق بالنسبة ليا طيزها اوووف اووووف اووووف بجد كبيرة .. مدورة ... بيضا ... مفيش اي سواد بين الفردتين حاجة تتاكل اكل جريت جبت الموابيل بتاعي وفضلت اصورها وهي بتستحمي واخدت شوية صور زوم جودتهم عالية جدا كأنها بتستحمي قدامي ولان الموبايل بتاعي ايفون صورة كانت تحفة زبي انتصب انتصاب كامل وبقي زية زي الحديد يعني ممكن يفوت في الحجر يعدي زي ما بيقولوا في المثل روحت مصور زبي وهو واقف ومن كذا زاوية وبكذا منظر مثير بعد شوية خرجت ودخل وفيق جوزها وانا كمان خرجت من الحمام وروح باعت ليها رسالة علي المسانجر اني محتاج اكلمها بعد ما جوزها ينام بعد دقيقتين جالي الرد انها هتكلمني وبتترجاني مبعتش رسايل تاني علشان جوزها ميخدش بالة وانة بعد ما ينام هي اللي هتكلمني بعتلها اني موافق بس لو مكلمتنيش تستحمل جناني وبعد ساعتين من الأنتظار ما بين شوقي ولهفتي عليها جالي رسالة منها سميرة ::كامل انت لسة صاحي انا :: اه يا قلب كامل وعيونة لسة صاحي هو انا عارف انام بعد اللي شوفتة النهاردة سميرة :: كامل ابوس ايدك حرام عليك اللي بتعملة فيا ده انا :: انا بعمل ايه ؟ انا غصب عني مش قادر اشيلك من دماغي سميرة :: يا كامل جوزي لو عرف بيتي هيتخرب انا :: مين اللي هيعرفة بس ؟ انتي مش عارفة انتي بقيتي ايه بالنسبة ليا انتي بقيتي غالية اوي عليا وبصراحة مش قادر امنع نفسي عنك سميرة :: طب واخرتها يا كامل انا :: اخرتها حب وشوق وحنية سميرة :: انت يا كامل مبتعرفش تتحكم في نفسك وبيكون باين عليك وانا خايفة من كدة انا :: طب اعمل ايه منظر المايوه اللي كنتي لابساه خلي جسمي يقيد نار سميرة :: **** يخرب بيتك انت جريئ اوووي وبدءت امدح في جسمها واتغزل فيه والمح ان كسها كان منفوخ وان زبي كان هيخرج يرشق في نص كسها بس الكلام كان بالتلميحات وهي طبعا فهمت وابتدت تحس بالأثارة وتتقبل الكلام اللي بكتبة ولغاية ما قولتلها انا :: سميرة تعرفي انة كان نفسة يدخل بيتة النهاردة سميرة :: مين ده يا كامل انا :: حبيبك اللي دخل المرة اللي فاتت فيكي سميرة :: تقصد ال ال .......؟ انا :: اه اصلك جامدة اووووي وبتخليه علي طول واقف سميرة :: ممممممممممم انا :: ايه مكسوفة طب ايه رائيك هبعتلك صورتة دلوقت ؟ سميرة :: تبعت ايه يا مجنون لا متبعتش حاجة روحت باعت صورة زبي '' شافتها .. مردتش بعت التانية ؛ شافتها .. مردتش بعت خمس صور لزبي من زويات مختلفة وبعدين ابتديت اسخنها بكلام صريح من غير اي تلميحات وامدح بزازها وكسها وطيزها هي كانت بتشوف الرسايل ومش بترد لغاية ما قولتلها سميرة ممكن تردي عليا سميرة :: هو انت خليت فيا سميرة يا كامل انا :: ليه بس هو انا جيت جنبك سميرة :: انت بوظتلي اعصابي بجد انا :: طب ممكن اسألك سؤال سميرة :: هو يوم الأسئلة ولا ايه انا :: معلش حابب اعرف احساسك ورائيك بجد سميرة :: اسأل يا كامل وانا هجاوبك انا :: المرة اللي قابلتك فيها في شقتك ومارست الجنس معاكي حسيتي بمتعة ولا خوفك من ان جوزك يشوفنا منعك سميرة :: مممممممممم طب ممكن السؤال ده اجاوب عليه بعدين انا :: لسة مكسوفة مني سميرة :: بصراحة محرجة ومكسوفة ولسة مش قادرة اتكلم معاك عادي زي مانت بتتكلم معايا كدة انا :: لا انا بجد محتاج اعرف سميرة :: لازم يعني يا كامل بجد مكسوفة انا :: اه بجد لازم قولي بقي سميرة :: بصراحة برغم انة كان في ظروف متسمحليش اني استمتع وكمان خوفي من ان جوزي يصحي ويشوفني كدة بس استمتعت بيه لأنة كان تخين جوايا وماليني وانت كمان طريقتك واشتيقك لجسمي ده كان له مفعول قوي في اثارتي انا :: يعني نفسك فيه تاني دلوقت ؟ سميرة :: مممممممم لا مش هجاوب بقي انا :: لا بجد نفسك اكون جنبك دلوقت واحط زبي جواكي ؟ سميرة :: اه استريحت كدة ؟ انا :: بجد انا اسعد انسان في الدنيا دلوقت وانا كمان هموووت وانام معاكي جسمك كلة عايز اشبع منة سميرة :: هو جسمي عجبك اوي يا كامل انا :: عجبني بس ؟ ده جنني هوسني طير عقلي طب انا هقفل دلوقت شكل وفيق صحي قفلت المحادثة وحطيت التليفون جنبي وزبي بيسيل لبن من شدة الأثارة بسبب المحادثة اللي دارت بينا وفضلت طول الليل عمال الف في الأوضة زي المجنون عايز انيك سميرة بأي طريقة ومر الوقت وسميرة مببعتتش اي رسايل وانا خوفت ابعتلها رسالة جوزها يكون صاحي و ياخد بالة فضلت مستني لغاية ما يأست وعرفت انها خلاص مش هتتكلم روحت طفيت نور الأوضة ونمت لغاية الساعة 9 الصبح دخلت الحمام غسلت وشي ولبست مايوه البحر وفضلت قاعد عالسرير شوية وبعدين مسكت تليفوني لقيتها سايبلي رسالة بتصبح عليا وبتتأسف انها معرفتش تكلمني تاني علشان وفيق جوزها كان صحي الرسالة دي كانت بمثابة رسالة اطمئنان وانها خلاصت سلمت نفسها ليا ومش هترجع تقولي مينفعش وغلط وعيب والكلام ده خرجت وروحت عالبحر لقيتهم بيلعبو كورة هما وستات ورجالة الشركة ومروقين علي الاخر لعب وضحك وقعدت انا علي الكرسي وفضلت اتفرج علي طياز وبزاز الستات وهي بتجري وتنط وكان المنظر بصراحة مهيج جدا وكل شوية سميرة تبص عليا وتشوف عنيا رايحة فين ووفيق شافني قالي ما تيجي يا كامل العب معانا شاورت له لا انا كدة تمام وبعد شوية ومن غير ما حد ياخد بالة غمزت لسميرة واتمشيت علي البحر وكنت مستنيها تيجي ورايا بس يظهر انها معرفتش تخلع من جوزها او خافت انة يشوفها وهي جاية ورايا فضلت اتمشي جنب البحر وبعدين قعدت قدامة وسرحت معرفش قد ايه من الوقت اللي قعدتة ولقيت ايد من ورايا خبطت علي كتفي بصيت ورايا لقيتها سميرة وكسها المنفوخ قدلم عيني اللي كان الاندر داخل جواه والشفايف بتاعة مرسومة قولتلها سميرة سميرة :: قاعد لوحدك ليه انا :: كنت مستنيكي تيجي ورايا سميرة :: معلش معرفتش علشان جوزي عينة كانت عليا وعلشان ميخدش بالة فضلت اني ا افضل معاه بس بعد شوية قولتلة هتمشي شوية ،، واديني جتلك انا :: من امبارح وانا حاسس اني هتجنن عليكي سميرة :: بس بقي علشان انت متعرفش انت عملت فيا ايه انا :: يعني كنتي عايزني زي ما كنت عايزك سميرة :: انت شايف ايه انا :: طب وبعدين انا هتجنن عليكي ومش قادر اصبر اكتر من كدة سميرة :: وانا في ايدي ايه اعملة بس ياكامل انا :: طب روحي انتي دلوقت علشان وفيق ميقلقش عليكي وانا شوية كدة وهبقي معاكم سميرة مشيت وراحت عند وفيق ونزلوا المية وبعد شوية روحت انا كمان ونزلت المية معاهم وكان وفيق مشغول بالعوم رايح جاي في المية وسميرة لوحدها في وسط المصيفين والاطفال والستات ابتديت اقرب عليها شوية شوية لغاية ما وصلت ليها وخليت ضهري في ضهرها وايدي تحت المية بتخطف لمسات وتحسيس علي طيزها وصباعي بيلعب في نص طيزها وهي عينيها بتروح وبتيجي علي جوزها ابتديت الف بجسمي وزبي جاهز للمس طيزها وفعلا ابتديت المس طيز سميرة بزبي وشوية شوية اللمس بقي التصاق وزبي بقي غارز في نص طيزها وهي بتتحرك بحظر علشان تحس بزبي بين طيازها وكل ما اشوف وفيق جوزها جاي ناحيتنا ابعد عنها واول ما يبعد بعيد ارجع الذق فيها واحط زبي في نص طيزها طلعت زبي برة المايوه ولمستة في ايدها اول ما حست بيه مسكتة وضغطت عليه وفضلت تدعك في زبي ولما خلاص حست انها مش قادرة وعايزة زبي كلة في كسها وقالتلي بقولك ايه اسبقني علي الأوضة بتاعتك ومهما اتأخرت استناني فضلت شوية وبعدين وفيق جه وقف معانا وقولت ل وفيق انا هخرج اتمشي شوية علي الشط تيجي معايا قالي لا مش خارج من البحر البحر وحشني جدا ؛؛ سميرة ردت وقالت استني يا كامل معلش وصلني للغرفة معاك وبعد كدة اتمشي انت براحتك وفيق :: ايه هتروحي فين يا سميرة سميرة :: حاسة نفسي مجهدة شوية عايزة اروح الغرفة اناملي ساعة وفيق :: طيب انا هاجي اوصلك ،،، روح انت يا كامل اتمشي براحتك وانا هوصل سميرة وبعد كدة ارجع قولتلهم طيب زي ما تحبوا. وخرجت من البحر وبعدت عنهم بس كنت مراقبهم من بعيد لغاية ما وفيق وصل سميرة ودخلوا غرفتهم دخلت انا غرفتي بسرعة وفضلت مستني وفيق يمشي علي نار علشان سميرة تقدر تيجي مفيش ربع ساعة لقيت رسالة جاتلي من سميرة انها جاية علشان افتح باب غرفتي بالفعل فتحت الباب وبعتلها رسالة ان الباب مفتوح وتيجي بسرعة قبل ما حد يشوفها وهي داخلة عندي ،، مفيش لحظات وسميرة كانت عندي في الغرفة اخيرا سميرة اجمل ست في الدنيا قدام عيني وجسمها ملكي اعمل كل اللي نفسي فيه معاه وبدون ترتيب مني او منها قربنا من بعض في شوق ولهفة واجسامنا تشابكت وشفايفي اخدت شفايفها وانفاسنا اختلطت وبقينا جسدين في جسد واحد ايدي التفت بين رقبتها وشفايفي بتمص شفايفها ورقبتها وزبي منتصب وداخل بين واركها نزلت بأيدي علي ضهرها حتي وصلت لطيزها فضلت احسس وافعص فيهم وبضغط زبي علي كسها وهي تحضني وتضغط جسمها في جسمي لفينا الاوضي واحنا في احضان بعض ؛؛ نيمتها علي السرير وطلعت بين رجليها فتحت رجليها ودخلت بينهم وبصباعي بقيت امشي علي كسها بكل رقة واقولها احلي مكان في الكون وادفئ مكان في الكون هو كسك يا سميرة ونزلت بشفايفي ابوس كسها من فوق الأندر وانفاسي تلامسه وهي بتتأوه تحتي شفايفي وبصوابعي مسكت الاندر وقلعتهولها وظهرلي زنبورها المغري والمثير طلعت طرف لساني وفضلت الحسة من الشمال واليمين واخدتة بين شفايفي امصة وهي تتأوه اااااه ااااااااه اااااااااه حلووووو اوووي وفتحت كسها اللي كان لونة من جوا وردي مائل للحمار ودخلت لساني جوا كسها اللي كان سخن وهي ماسكة شعري وبتشدة من كتر المتعة واهاتها بتطلع بسخونة تخلي زبي بيذيد في انتصابة اكتر واكتر اااااااااه اااااااااااه كسي مووولع يا عاااادل عايزاك تنكني بزبك الجامد قومت ومشيت زبي علي كسها وهي عمالة تقولي اااااه اااااه يا كامل حطة بقي جوا كسي عايزاه يملاني اااااه حطيت راس زبي علي مقدمة كسها وبدءت في الضغط علية بوسطي شوية شوية زبي بيدخل بين شفارتها وجوا خرمها لغاية ما بقي زبي بالكامل جوا كسها وبدءت بالصعود والنزول بوسطي وزبي وبيحتك بجدار كسها وهي اهاتها نار نار بتشتعل فيها وبتشعلني معاها ااااااااااااه يا كسي اااااااااه يا كسي نيك يا كامل نيك اووووووي بدءت في اسراع طريقة ادخال واخراج زبي في كسها وبزازها بتروح وتيجي مع جسمها واهاتنا مش بتهدي طلبت مني اني احط زبي في كسها وهي مفلئسة قامت وفلئست ( وضع الكلبة ) وقالتلي يلة يا كامل دخل زبك في كس حبيبتك سميرة مسكتها من وسطها وشدتها عليا. ومسكت زبي وحطيتة علي بداية فتحة كسها وبراحة وبشويش بدخل زبي جواها ... زبي كلة بقي جوة كسها. وابتديت انيكها براحة وهي تقولي بالراحة لا بالراحة لا عايزاك تنكني بعنف وبقوة عايزة زبك وهو بيرزع جوايا يوصل لزوري يا كامل مسكتها من طيزها وبدءت ارزع زبي جواها بعنف وهي تصرخ اااااااااااااه ايوة كدة يا كامل هو ده النيك اللي عايزاه فضلت انيكها وهي تصرخ وتقولي كمان لغاية ما قالتلي عايزة انا اللي اقعد علي زبك نمت علي ضهري وهي جت فوقي وابتدت تقعد علي زبي مسكت زبي بأيدها وقفتة وابتدت تنشن فتحتة كسها علي راس زبي وبدءت تقعد براحة لغاية ما بقي زبي كلة جواه. وفصلت تقوم وتقعد تقوم وتقعد .. وتثبت مكانها وترجع لورا وتطلع لقدام وزبي كلة جوة كسها يجي اكتر من عشر دقايق لغاية ما حسيت اني خلاص هجبهم قولتلها خلاص هجبهم قومي. قالتلي لا جبهم جوا كسي عايزة لبنك يغرق كسي وفضلت قاعدة علي زبي وتروح وتيجي بحركة دائرية لغاية ما زبي انفجر في كسها وغرقة لبن فضلت قاعدة علي زبي ونامت براسها علي صدري وبعد شوية قامت ونامت جنبي علي السرير وطلبت مني اولع ليها سيجارة بصتلها بأستغراب وسألتها انتي بتشربي سجاير ياسميرة سميرة :: اه بشرب فيها ايه انا :: ووفيق عارف سميرة :: هههههههه وفيق هو اللي معلمني شرب السجاير انا :: طلعت سجارتين من العلبة وولعت ليها وليا سميرة :: عارف يا كامل انا هقولك علي حاجة المفروض محدش يعرفها بس خلاص اللي حصل بينا ده شال اي حواجز بينا انا :: حاجة ايه يا سميرة سميرة :: انت فعلا سؤالك كان في محلة لم كنت مستغرب ان وفيق مش بيغير عليا وانة بيحب جسمي بس الي اللقاء في الجزء الرابع والمفاجئة والصدمة اللي هتقولها سميرة عن زوجها ا وفيق ل كامل الجزء الرابع بصيت ليها بأستغراب وبرقت ليها بعيوني سميرة :: بص مش مبيحبنيش بالمعني الحرفي للكلمة ولكن بيتهيئلي ان الراجل الشرقي لما بيحب بيغير وبالذات لما يكون اللي بيحبها دي كمان مراتة انا :: اه طبعا اساس الحب غيرة .. بس هو مش بيغير ازاي ؟ سميرة :: وفيق عندة حالة نفسية كدة غريبة وبحثت عنها في النت لقيت ان في ناس زية كتير المشكلة ان سقف طلباتة في الموضوع ده بالذات بقي بيذيد يعني كل ما يتنفذلة رغبة المرة اللي بعدها سقف الرغبة دي بيذيد ويطلب شئ مختلف انا :: انا مش فاهم وضحي اكتر سميرة :: مانا مش عارفة اشرحهالك ازاي دي اه بص يا كامل تعرف انك مش اول مرة تمارس الجنس معايا ممارسة كاملة انا مقاطعها في الكلام اه دي تاني مرة ؛؛ اول مرة ساعة من نزلتلك بالليل في شقتك بعد ما اتكلمنا فيس سميرة :: لا مش ده قصدي يا كامل انا :: امال ايه كنتي بتحلمي بيا مثلا اني بمارس معاكي الجنس ؟ سميرة :: لا مكنتش بحلم "" كنا بنتخيل ! انا :: نعم بتتخيلوا ؟؟ الا هو ازاي مش فاهم سميرة :: هفهمك بس متقاطعنيش علشان اعرف افهمك ماشي انا :: ماشي قولي سامعك سميرة :: وفيق مش بيستمتع بالجنس معايا غير لما يتخيل حد معانا عالسرير انا :: احا ! انتي بتتكلمي بجد سميرة :: زي ما بقولك كدة هو في الاول مطلبش ده علي طول مني اتخيل حد الموضوع بدء معاه انة عندة رغبة اني اتفرج معاه علي افلام جنسية وكان بيلح عليا اني اتفرج معاه علي افلام جنسية انا :: اه وبعدين سميرة :: في الاول عملت معاه مشاكل كبيرة وكنت رافضة الفكرة دي نهائي لا تربيتي ولا اخلاقي تقبل اني اتفرج علي حد تاني غير جوزي في الأول حس بغلطتة وانة مش هيطلب مني الطلب ده تاني انا :: اه وبطل فعلا يطلب منك كدة سميرة :: بطل لفترة بس مكنش طبيعي معايا في معاملتة وبقيت بحس انة مالل مني ومن الجنس معايا ؛؛ ومع مرور الوقت رجع يطلب مني حاجة تانية بحجة اني مش هشوف زب غيرو فيها المرة دي انا :: حاجة ايه مش فاهم ؟ سميرة :: اني ادخل معاه مواقع قصص جنس. واقراءة معاه اي قصة جنسية وكانت حجتة انة عايزني اوصل لاعلي درجات الشهوة وانا علشان عارفة اني لو رفضت هيقلب عليا وهيعملني معاملة منيلة بنيلة انا :: وبدءتي تدخلي معاه مواقع الجنس سميرة :: اه وافقت واهم اسباب موافقتي اني علي الاقل مش هشوف زب حد غيرو استمرينا علي كدة فترة وكان بيعملني احسن معاملة لاني بدءت اوفق علي تنفيذ رغباتة انا :: وطبعا بعد فترة طلب حاجة جديدة سميرة :: بالظبط كدة يا كامل هو كان مركز انة يجبلي قصص عن الخيانة الزوجية او قصص جنس المحارم زي ما بيقول "" وبدء يطلب مني اني اتخيل اني البطلة اللي بتخون جوزها ،، ودخلنا علي المرحلة اللي بعدها انة وهو بيمارس معايا الجنس يقولي اتخيلي انك انتي البطلة واني انا مش جوزك وبعمل فيكي كذا وكذا ........ والخ بدءت انا احس بأثارة رهيبة .. احساس مختلف عمري ما حسيتة قبل كدة وبدءت احب تخيلاتة انا :: يعني هو عايزك تخونيه في خيالة علشان يحس بالمتعة معاكي سميرة :: اه وكان ده بيمتعة جدآ والغريب انة وصلي انا كمان الاحساس بالمتعة وشوية شوية بدء يسألني نفسك تجربي زب غير زبي ؟ نفسك تجربي تتناكي من كذا حد ؟ في الاول كنت بتكسف اتكلم وكنت فاكرة ان الموضوع لا يتعدي حدود الخيال من اجل امتاعة جنسيآ "" ولكن مع الححة المستمر في سؤالة كنت برد عليه بأه نفسي كنت كل ما اقول كلام هو حابب يسمعة كان يعاملني احلي معاملة علي السرير وبصراحة هو فنان في كدة انة يخليني في اللحظة دي اتمني غيرو فعلا معانا عالسرير انا :: هو فيه حد كدة يستمتع ان يخلي مراتة تتخيل حد انة ينيكها ولا بيستمتع كمان ؟ المشكلة اني بعد ما بنخلص الجنس واقعد مع نفسي اقرف منة جدا واقرف من نفسي اني اديتة الفرصة اني يخليني عاهرة علي السرير واوقات كان بيبان عليا وهو يفضل يبررلي انة مجرد خيال وانة عمرة ما يقبل ان مراتة تبقي شرموطة وانة بيحبني وبيغير عليا جدا. بس ده كلة خيال الغرض منة المتعة علي السرير فقط ؛؛ وفعلا صدقت كلامة ليا وفضلنا فترة كدة كل ما نمارس الجنس يخليني اتخيل حد تاني معانا علي السرير بيمارس معايا الجنس وبعد فترة ابتدي وهو في الشغل يكلمني رسايل حب وغرام انا استغربت لانة عمرة ما كان بيعمل كدة وشرحلي انة بقي بيحبني اكتر من الاول انا :: علشان انتي جارتيه وحسستيه برغبتك اللي بيتمناها فيكي سميرة :: بالظبط كدة يا كامل حتي هو بدء يقولي نفسي اتعامل معاكي كاني بتعامل مع مومس انا :: يا نهارد اسود وملحوس ؟ سميرة :: وبدء يقولي ان في حد صاحبة عايز ينكني وانة موافق وكدة وانا عارفة انة مش حقيقي بس هو بيحب يسمع مني اني كمان معنديش مانع "" وبقي بيمارس معايا تقريبا كل يوم انا :: كل ده انتي بتجاريه مش اكتر لانك عارفة ان الموضوع مش خارج عن نطاق التخيل مش كدة ؟ سميرة :: اه بس اوقات كنت بحس انة فعلا معندوش مانع امارس مع غيرو وانة موافق وكان الاحساس ده مرعب ومخيف ولكني كنت برجع اكدب نفسي واقول انة ميقصدش غير مجرد خيال لأمتاعي وامتاعة ؛؛ ومع مرور الوقت لقيتة بقي عايزني اتخيل معاه اني بتناك من اكتر مش شخص ونفسة يشفوني بجد وانا بتناك من غيرو بصراحة حسيت من جوايا انة تعدي مرحلة الخيال واتخنقت معاه وكنت هسيب البيت وهو فضل يحلف ويتحالف انة مش كدة وانة ميقصدش غير خيال. ووعدني انة مش هيتخيلني تاني كدة علشان ميزعلنيش انا :: وطبعا الوضع ده لم يستمر طويلا ورجع تاني يطلب سميرة :: اه رجع تاني بعد ما طلع عين امي معاملة زي الزفت وكمان مبقاش بيمارس الجنس معايا غير كل شهر مرة ولما يحن عليا ويمارس الجنس كان بيمارس من غير نفس ولا روح الغريب بقي اني انا اللي ابتديت احس ان اسلوبة معايا وحشني وتخيلة كمان كنت مفتقداه ومصدقت انة رجع لتخيلاتة معايا والمرة دي بقي رجع يتخيل معايا ناس فعلا موجدين في حياتنا انا :: اللي منهم انا مش كدة سميرة :: اه يا كامل وانت بطل تخيلنا كل مرة وهو بيستمتع لما يلاقيني مستمتعة انا :: كنتي بتتخيلني ازاي سميرة :: هههههههه كل حاجة انا :: انا كدة فهمت سميرة فهمت ايه ؟ فهمت هو ليه جابني هنا معاكم علشان يغزي عقلك الباطن بيا ويخليكي تتخيلني اكتر ومش بعيد يكون بيرمي لبعدين اننا نمارس جماعي سميرة :: لا طبعا انت بتقول ايه ؟ معقول اللي بتقولوا ده انا الأيام هي اللي هتحدد اذا كنت صح ولا غلط سميرة :: ده لو طلب مني كدة بجد هتبقي ليلة اهلة سودة انا :: ههههههههه ادينا حققنا رغبة جوزك سميرة :: انت بتقول فيها ،، اللي انا فيه ده هو السبب فيه ،، تخيلاتة اللي خلتني اضعف ليك وخلتني محسش انك غريب عليا وانك مش اول مرة تلمس جسمي انا :: بصراحة جوزك يستاهل اروح اشكرة علي الخدمة اللي قدمهالي سميرة :: طب انا هروح الغرفة بتاعتي قبل ما يرجع وياخد بالة من عدم وجودي انا :: وانا هخرج اتمشي وانزل البحر شوية سميرة لبست هدومها ومشيت وانا لبست هدومي واتمشيت علي البحر ودماغي رايحة وجاية في كل كلمة قالتهالي معقول في حد كدة في حد بيستمتع بدياثتة علي مراتة ؟؟ كنت حاسس اني مش في حقيقة وان ده مجرد خيال رجلي اخدتني ومشيت لغاية ما وصلت ل وفيق اللي لقيتة ملهي في البحر ولا العيال الصغيرة بصراحة بقيت ببص له بصة كلها احتقار لانة راجل دايوث مش مقدر ولا محافظ علي النعمة اللي معاه اللي بحسدة عليها شافني ندهلي عااااااادل انا روحت ونزلت المية وعومت لغاية ما وصلت عندة وفيق :: ايه ياعم انت مش بتحب المية ولا ايه فينك من بدري انا :: بتمشي وبمتع عيني بالطبيعة اللي هنا وكمان النسوان ههههههههه وفيق :: ههههههههه بصراحة شوية ستات هنا تحل من علي حبل المشنقة انا :: ياعم طب انا معزور ابص علي النسوان اللي هنا لكن انت هتبص ليه وفيق :: ليه ياكامل مليش نفس يعني ولا انت بس اللي ليك نفس تبص انا :: ياعم يخليلك مراتك بمليون واحدة من دول المفروض انت بالذات متبصش لغيرها وفيق :: مش انت اللي مش عايز تتجوز طب انت ناقصك ايه علشان تتجوز انا :: بعد اللي شوفتة هنا لازم اتجوز قريب ياعم وفيق :: ههههههههههه ايه الطياز اللي هنا جننتك وغيرت رائيك انا :: هي اطياز بس دي طياز وبزاز واكساس يا وفيق ستات تخلي الزب يجيب لبن لوحدو وفيق :: لو اعرف انك كنت هتغير رائيك وتفكر للجواز كنت جبتك هنا من زمان وضحكنا وهزرنا وبقينا نبص علي طياز كل ست تعدي من جنبنا او من شمالنا ويمينا وبصراحة انا كنت قاصد اوصلة اني هايج واحاول اخليه يفك معايا بالكلام يمكن يتشجع ويتكلم معايا علي مراتة وقولت له ياعم انت يبختك علي الاقل لو لو بصيت علي طيز واحدة وتعبت هتروح جري لمراتك في الاوضة لكن انا احا اعمل ايه في بتاعي ضحك وقالي هتموت من ضرب العشرات يا كامل انا :: عشرات ايه ياعم هو انا صغير ولا عيل وفيق :: انت عايز تفهمني انك مش بتخرج طاقتك دي ولا بتضرب عشرات انا :: لا مبضربش عشرات خالص ياعم كنت زمان لكن دلوقت لا وفيق :: امال لم بتحس نفسك محتاج تجبهم ؟ انا :: انا علي طول محتاج اجبهم ههههه بس هعمل ايه مش بحب اعمل الحركة دي اصلها بحس انها بتاعة عيال وفيق :: طب الحق نفسك واتجوز ياكامل قبل ما تموت بلبنك انا :: ههههههههههههه بس القي بنت الحلال اللي تفهمني فضلنا نتكلم عن النسوان وبنضحك ونهزر وبعدين قلت له اني هخرج علي الشط اتفرج علي الستات وامتع عيوني بيهم من قريب احسن ؛؛ ضحك وقالي خدني معاك انا كمان محتاج اقعد واستريح شوية خرجنا برا البحر وقعدنا علي طرابيزتنا وبيقنا نتغزل في كل طيز تعدي قدمنا وهو مرة يقولي شوف الطيز دي وانا مرة اقولة شايف ياض الجسم ده وسألني هو انت يا كامل عمرك ما نمت مع واحدة بصراحة قولت في بالي اكدب اعليه وقولتلة مرتين نمت فيهم مع ستات متجوزين من ورا اجوازهم. عرفتهم عن طريق الفيس لقيتة مهتم اوي يعرف ازاي وفين وبقي عمال كل شوية عن التفاصيل و يسأل عن احساسي وانا بنيك ست مش مراتي وكمان وكمان متجوزة ابتديت اشرحلة عن احساسي وانا بنيكهم وبحس بخبرتهم في الجنس انا احكي وهو بيسمعني ومركز في كل كلمة بقولها وفضلنا نتكلم بعدها في الجنس والست بتحب ايه وبتكره ايه وقولت في عقل بالي لازم ابتدي اشجع وفيق واخليه يتمني انة يخليني انيك مراتة قدامة او اشارك معاه مراتة علي سرير واحد وقولت له عارف يا وفيق. ان الستات في مجتمعنا الشرقي اوقات بتكون نفسها تمارس الجنس مع كذا حد بس متقدرش تقول لانها عارفة انها لو قالت هتكون منبوذة من الجميع قالي وانت عرفت منين قولتلة ست من اللي نمت معاها قالتلي انها نفسها تتناك من اكتر من واحد وانها بتحب جوزها جدا بس الجنس ملوش علاقة بالحب وانها تتمني ان جوزها يبقي متحرر قالي :: طب دي انت اول ما كلمتها كلمتها ازاي قولت له اتعرفت عليها في جروب وكنت ديما بعلق علي بوستاتها وهي كمان ابتدت تعلق علي بوستاتي وبعد كدة بعتتلي طلب صداقة وبعد محادثات بينا استمرت شهور بدأنا كل واحد فينا يحكي للتاني ونشأت بينا علاقة حب فكري ثم علاقة وفيق :: حب ازاي وهي بتحب جوزها انا :: حب فكري يعني حبت دماغي ونظرتي للست وكمان كنا بنمارس الجنس الكتابي وعجبها طريقة تخيلي للجنس لغاية ما قابلتها كام مرة وبعدين اتقابلنا في شقتي وفيق :: كل ده ومتعرفنيش انا :: يعني جت فرصة علشان اقولك ومقولتش لقيتة قالي تصدق خلتني عايز اتعرف عليها ضحكت وقولتلة انت محتاج ياعم انت معاك مراتك سميرة ضحك وقالي ومالة ياعم البحر بيحب الزيادة قاالي طب وجسمها حلو بقي يا كامل انا :: بص يا وفيق اقولك بس متاخدش كلامي بزعل ولا تفهمني غلط وفيق :: يقول ياعم انت هتمثل انا :: جسمها زي جسم سميرة مراتك تقريبا زية بالظبط وفيق :: ممممممم طب وشكلها انا :: يعني تقدر تقول موزة ضحك وقالي كويس مقولتش شبه سميرة هههه ضحكت وقولت لا مراتك احلي ياعم ومش بحسد انا بقر عليك بس هههههه ضحك وقالي انا رايح اخد دش واريح شوية ضحكت وقولت له انا عارف انت رايح تعمل ايه يا بختك يا عم ضحك وقالي افضل اقر انت عليا بس. ،، وانت طلعت مية من تحت تبن ومشي وانا فضلت قاعد ابص علي طياز الستات اللي لابسين من غير هدوم دول الي اللقاء في الجزء الخامس. واحداث شيقة الجزء الخامس لفت نظري وانا قاعد ست عندها بتاع ثلاثين عاما ومعاها ولد صغير عندة حوالي 7 سنين بيلعبوا مع بعض كورة بيحدفوها لبعض. جسمها ايه صاروخ ارض جو ولابسة مايوه مش مغطي حاجة من جمسها غير حتة صغيرة من كسها وطيزها اللي كانت باينة انها طرية من اللحم اللي بيهتز كل ما تتحرك فضلت مركز معاها اووي ومع كل حركة من حركاتها واهتزاز لحمها الطري سواء كانت طيزها او بزازها اللي كانت منفزخة وطرية وحلمة بزازها ناقص شوية وتخرج من السنتيان ومع مرور الوقت وتقريبا حوالي ساعة لقيت ايد ساندة علي كتفي التفت ابص لقيتة وفيق وعينة علي الست اللي ببصلها وضحك وقالي ايه هتاكل مدام سلوى بعنيك كدة ليه بصتلة وقولتلة انت تعرفها ؟ قالي اه دي زميلتي في الشغل وده اكرم ابنها بس عارف عندك حق تاكل جسمها بعنيك دي فرسة وعايزة خيال انا :: امال جوزها فين انا مشفتش حد معاها من ساعة ما شوفتها وفيق :: هي مطلقة من سنة تقريبا انا :: مطلقة ؟ حلو اوي وفيق :: بتفكر في ايه يالئيم انا :: بصراحة عجباني نيك وعايز اتعرف عليها وفيق :: بس كدة انا هروح اقف معاها وانت اصبر شوية وانا هندهلك تتعرف عليها وفيق راح وقف معاها وسلم عليها وسلم علي اكرم وفضلوا يتكلمو وشوية لقيت وفيق بقي بيلعب معاهم كورة بتاع ربع ساعة كدة وقولت في نفسي احا هو شبط هو معاها ونفضلي انا شوية لقيتة بيكلمها وبعدين شاور علي الطرابيزة اللي قاعد عليها ولقيتهم جايين عليا وبيقولها ده كامل صاحبي الروح بالروح وجاري في نفس البيت ومدت ايدها تسلم وقالي دي بقي مدام سلوى زميلتي في الشغل ومسمينها في الشركة فوفا بنوبوناية الشركة سلمت عليها ورحبت بيها وقولتلها اتفضلي وسحبت الكرسي علشان تقعد احلي حاجة انها كانت قاعدة قدامي وفخادها وبزازها قدام عيني وسلمت علي اكرم ابنها وبقيت بلاغي الواد ابنها انا :: انت اسمك ايه ياحبيبي قالي اسمي اكرم انا :: عاشت الأسامي وعندك كام سنة بقي يا اكرم هز كتفة ميعرفش وفي اللحظة دي مامتة ضحكت وقالت قولوا عندي 6 سنين ونص ضحكت وقولتلها **** يخلهولك قالتلي تسلم ويخليلك اولادك قولتلها لا انا مش متجوز ضحكت وقالت خلاص عقبال ما نفرح بيك ضحكت ووفيق قالها ده ياستي بقي كامل صاحبي ابو الجدعنة وديما معايا في اي حاجة وديما بيسد في اي موقف قالت يخليكم لبعض. انا :: تسلمي وعقبال ما تفرحي با اكرم وتشوفيه زي ما انتي حابة تشوفيه وفضلنا نتكلم شوية ووفيق طبعا كان هو اللي بيحاول يفتح مواضيع لانها زميلتة وما بينهم كلام وكدة وانا وهي يدوب لسة عارفين بعض فكان من الصعب ابدء معاها بأي كلام وبعد شوية من الكلام والهزار ابتدينا يعني ناخد علي بعض شوية شوية لقيت ابنها عمال يشد في ايدها وعايز يقوم ينزل البحر وهي تقولوا اصبر يا اكرم حاضر هننزل بصيت للواد وقولتلة عايز تنزل البحر ؟ نزلة راسة في الأرض وشاورلي اه بدماغة سألتة بتعرف تعوم بقي مامتة ردت عليا اكرم معاه العوامة قولتلها لا اكرم بقي راجل ومش هيحتاج عوامة ... اسمحيلي اخد اكرم وانزل انا بيه البحر سلوى :: لا بلاش والن****ي انا اخاف عليه انا :: تخافي من ايه بس بقي بصي صدقيني مش هتندمي وفيق قالها تخافي علي اكرم من كامل ده هيخلهولك يلعب في الألمبياد هههههه انا :: بجد متخفيش وثقي فيا سلوى :: طب متبعدوش علشان خاطري انا روحت واخد اكرم ابنها ونزلت بيه المية وهي طبعا عنيها وقلبها معانا ومتابعنآ من بعيد .. طبعا من حقها ام وابنها الوحيد مع حد متعرفوش بيعلمة العوم مع مرور الوقت ابتدت تحس بطمائنينة لانها شافت ابنها فرحان وبيتعلم العوم وانا مهتم بيه ولانها ام فرحت علي فرح ابنها شوية ووفيق وسلوى نزلوا معانا المية وبصراحة كان احلي يوم يمر عليا في حياتي لعبنا وهزرنا وضحكنا والفضل كلة يرجع ل اكرم ابنها وكل شوية حد فينا يمسك اكرم بأيدو ويعلمة العوم وبعد مرور وقت كبير واحنا جوا المية ابتديت احس بالجوع فسألت مدام سلوى ووفيق ايه مجعتوش يا جماعة انا حاسس ان عصافير بطني بتزئزء وفيق :: انا ميت من الجوع سلوى :: ميرسي ليك انا مش هاكل دلوقت انا :: ممكن بقي انتي ملكيش دعوة انا هسأل اكرم واللي يقولوا هو اللي هيمشي ايه يا عم اكرم انت جعان ولا مش جعان اكرم قالي جعان وبص علي مامتة اللي ضحكت وقالتة كدة يا اكرم تكسف مامي ضحكنا انا ووفيق ووفيق قالها خلاص بقي اكرم حكم واحنا علينا تنفيذ الحكم سلوى :: خلاص بقي امري الي **** هاكل معاكم وفيق :: بصوا بقي انا اعرف هنا محل سمك عجب بيعمل اكل انما ايه ملوش حل بس هستأذنكم هروح اصحي سميرة علشان تيجي تتغدا معانا و سلوى قالت طيب وانا كمان هروح اغير هدوم البحر والبس هدوم الخروج خرجنا احنا ال اربعة من المية ووفيق راح غرفتة علشان يصحي سميرة ومدام سلوى راحت غرفتها هي واكرم علشان يغيرو لبسهم وانا كمان روحت غيرت هدومي واستنتهم عند الشط في المكان بتاعنا. سحبت الكرسي وقعدت في انتظارهم مفيش تلت ساعة كانت سلوى واكرم جم وقعدو معايا وانتظرنا سميرة ووفيق سلوى :: انا بجد مش عارفة اقولك ايه علي اللي عملتة مع اكرم انا :: ولا تقولي اي حاجة انا عملت ايه يعني سلوى :: كل ده ومعملتش حاجة انا :: اه لسة اكرم ده بقي مسؤليتي طول ايام الرحلة لغاية ما يبقي سباح ماهر ومحدش يعرف يسابقة سلوى :: سباح ماهر مرة واحدة طب قول يعرف يعوم يبقي فضل ونعمة انا :: لا انا متنزلش عن لقب سباح ماهر سلوى :: تسلم يا كامل ... اسمحلي اقولك يا كامل من غير القاب انا :: اه طبعا كان فيه مكان قريب من الشط فيه واحد بيبع ايس كريم انا عارفة فسألت سلوى ،،بقولك ايه تاكلي ايس كريم سلوى :: لا لا **** يخليك انا :: هيخليني انا عارف وبردو هتاكلوا ايس كريم... تعالي يا اكرم نروح انا وانت نجيب ايس كريم .. اكرم بص علي مامتة اللي قالتلة روح مع عمو كامل بس متسبش ايدو اخدت اكرم في ايدي وروحت جبت ايس كريم لينا وعملت حساب وفيق وسميرة معايا ورجعت لقيت وفيق وسميرة قاعدين مع مدام سلوى انا :: احلي ايس كريم لأحلي صحبة وصل سميرة :: يا سيدي يا سيدي ايس كريم دانت مذاجك رايق ياكامل وفيق :: يا ستي خدي وانتي ساكتة اللي يجي منة احسن منة ههههههه انا :: بقي كدة يا وفيق طب انا غلطان اني عملت حسابك ههههههه سلوى :: اسكت بقي يا وفيق بدل ما كامل يرجع الايس كريم كلة ومنطلش منة حاجة سميرة :: هو في زي كامل وبصتلي كدة حسيت انها بتغير عليا او حاسة بحاجة وشكيت ان وفيق ممكن يكون انسحب من لسانة وقالها المهم سميرة اتصاحبت علي سلوى وبقوا زي ما يكونوا عارفين بعض من زمان انا :: طب مش هنقوم بقي نروح ناكل ولا ايه نظامكم في يومكم ده وفيق :: يلة بينا وقام وسميرة وسلوى قاموا ولقيت اكرم جه ومسك ايدي سلوى بصت لاكرم وقالتلة ايه يا اكرم انت اتصاحبت مع عمو كامل ولا ايه انا :: هههههه اه يا ستي بقينا صحاب في مانع سلوى :: وانا اقدر بردو امانع سميرة :: حطت ايدها علي دراع سلوى وقالتلها كامل ده اصلة حبوب سيبيهم روحنا مطعم السمك وقعدنا علي طرابيزة كبيرة وطلبنا مشويات ومقلي وطبعا السلطات والرز والعيش واكلنا بصراحة كان احلي اكل اكلتة في حياتي المطعم والتقديم والطعم فوق الخيال والساقع كمان نزلنا وشربنا واتشهيصنا اخر شهيصة وبعدين قومت اغسل ايدي ودفعت الحساب ومشينا لقيت وفيق واحنا ماشيين بيقولي ايه رائيك ليا مزاج اشرب شيشة ما تيجي نروح كلنا كافيه ونقعد هناك ونلعب عشرتين دومنة والحساب ياعم المرى دي عليا دي عليا قولتلة فكرة حلوة يلة بينا سلوى مكنتش عايزة تيجي معانا يعني من باب المصاريف وكدة بس طبعا ماقلتش كدة وسميرة مسكت فيها وقالتلها احنا جاين هنا علشان ننبسط. نغير جوة ولازم نستمتع بكل ثانية في الرحلة سلوى طبعا وافقت وكمان احساسها انها حد غريب عننا تقريبآ مبقاش موجود وبيقينا بنتعامل مع بعض كأننا شلة تعرف بعضها من. زمان جدا دخلنا الكافيه وطلبنا اتنين شيشة تفاح وسميرة طلبت كوفي ميكس وسلوى هي و اكرم طلبوا سحلب وانا و وفيق طلبنا قهوة زيادة وجبنا الدومنة وبدءنا نلعب ولقيت سميرة وسلوى بيتفرجوا وكمان بيشجوعنا فضلنا اكتر من ساعتين قاعدين والمشاريب كل شوية تنزلنا لغاية ما خلاص مكنش فيه مكان في معدتنا لاي حاجة خلصنا قعدتنا في الكافيه. وقومنا علشان كل واحد بقي يروح غرفتة علشان كنا تعبنا اتمشينا لغاية لغاية ما وصلنا للشليهات سميرة ووفيق دخلوا غرفتهم وسلوى اكرم غرفتهم كانت قريبة من غرفنا وانا دخلت غرفتي دخلت قلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت دش ساخن وروحت فردت ضهري علي السرير ومسكت الموبايل وقعدت شوية علي الفيس شوية ومن التعب عنيا غفلت وروحت في النوم صحيت علي الساعة 2 بعد نص الليل علي اشعار رسالة جاية من سميرة سميرة :: كامل انت صاحي ولا نمت انا :: كنت نمت بس صحيت دلوقت سميرة :: طب خلاص كمل نوم انا :: ايه هو اصلة ده ؟ تصحيني وبعدين تقوليلي كمل نوم سميرة :: الحق عليا يعني اني مش عايزة افوقك وعايزك تكمل نوم انا :: اه الحق عليكي وبعدين انا مبصدق اكون معاكي سميرة :: معايا ولا مع سلوى ؟ انا :: سلوى مين هي سلوى تيجي جنبك حاجة انتي الكل في الكل سميرة :: اه ماانا عارفة انت هتقولي انا :: ايه مش مصدقاني سميرة :: مش مصدقة طبعا ووفيق قالي انها عجباك وخليتة يتعرف بيها انا :: تصدقي انك هبلة ومش فاهمة حاجة سميرة :: مش فاهمة ؟ طب فهمني انت بقي انا :: انا قصدت اعمل كدة علشان لما نتقابل زي النهاردة يبقي فيه حد يشغل وفيق وميدورش علينا سميرة :: علي اساس اني كدة صدقت الكلام العبيط اللي بتقولوا انا :: طب وانا هكدب ليه عليكي بكرة تعرفي اني بتكلم وبعمل في صالحنا سميرة :: طب وحكاية الستات اللي نمت معاهم في شقتك ؟ انا :: هههههههههه هو لحق وفيق يقولك دي كمان سميرة :: انا عارفة انك في دي كدبت عليه وفاهمة دماغك علي فكرة انا :: بجد فهمتي انا ليه قولتلة ؟؟ سميرة :: اه فهمت طبعا انت بتوصل لوفيق فكرة عايزها توصل وتعشش في دماغة قولتلك انا مش هبلة واياك تستهان بذكائي انا :: ودي حاجة محبباني فيكي سميرة :: ماشي يا كامل هحاول اصدقك واصدق انك بتحبني مش بتحب جسمي انا :: علي فكرة انا بحبك وبحب جسمك سميرة :: هههههههه ماشي مانت محدش يقدر عليك في الكلام انا :: هههههههه انا غلبان سميرة :: انت غلبان انت محدش فاهم دماغك غيري انا :: طب ما دي حاجة كويسة ،، اه نسيت اسألك سميرة :: اسأل انا :: وفيق لما جالك بعد ما انا روحتلة عمل معاكي واحد مش كدة سميرة :: واحد ؟ مش فاهمة انا ::يعني نام معاكي سميرة :: نام معايا بس ده بوظني وانت السبب انا :: ههههههههه وانا مالي سميرة :: مش انت اللي لعبت في دماغة انا طب متخيلش اني معاكي ؟ سميرة :: انت اساسي معانا في خيالة والنهاردة قالي علي حاجة ناوي يعملها معاك انا :: حاجة ايه ؟ سميرة :: لا مش هقولك هخليها مفاجئة ليك هههههههههه انا :: بجد قولي ومتبقيش غلسة وفيق هيعمل ايه سميرة :: بجد مش هينفع اقولك بس كل اللي اقدر اقولة انك انت اللي لعبت في دماغة واديتة فكرة عنك هو نفسة فيها انا :: ممممممممم سميرة :: انت هتمئمئلي هههههههههه انا :: ماشي ياىسميرة قلبي وزبي غضبنين عليكي سميرة :: انا هقفل بقي علشان هنام انا :: يعني انتي تنامي بعد ما شغلتيلي دماغي سميرة :: احسن هههههههه تصبح علي خير انا :: وانتي من اهل الخير الي اللقاء في الجزء السادس الجزء السادس بعد ماخلصنا دردشة فضلت افكر ايه اللي ناوي يعملة وفيق معايا ودماغي فضلت تفكر في كذا سيناريو معقول ممكن يطلب مني امارس الجنس مع مراتة ؟ وارجع اقول لا مش معقول .. واخر ما تعبت من التفكير قولت يا خبر النهاردة بكرة هيبقي بفلوس ،، ونمت صحيت الصبح دخلت اخدت حمامي واكلت لقمة خفيفة ولبست المايوه بتاعي خرجت روحت عالشط لقيت سلوى وسميرة قاعدين وبيعملوا سندوتشات للفطار ووفيق بيلعب مع اكرم روحت عند سميرة و سلوى وقفت قدامهم وعملت نفسي بتمطع وبتواب علشان زبي يكون ظاهر من تحت المايوه قدام سلوى اللي شافتة واتكسفت وبصت في الارض انا :: صباح الفل سميرة "" صباح الفل سلوى سلوى :: صباح الورد كامل سميرة :: صباح الفل نمسيتك كحلي لسة صاحي انا :: ليه انتوا هنا من امتي سميرة :: بقالنا اكتر من ساعتين سلوى :: اكرم من الصبح بدري صاحي ومستنيك تنزلة البحر ووجعلي دماغي انا :: بس كدة عيني لاكرم سميرة :: وفيق جاي اهو وفيق :: صباح الفل عدول انا :: صباح الفل وفيق ،، امال فين اكرم وفيق :: سايبة بيلعب هناك اهو سلوى :: ندهت ل اكرم علشان يجي يفطر. اللي قالها مش جعان. وفضل يجري ويلعب سميرة :: اعملك سندوتش يا كامل انا :: لا اكلت من شوية سندوتش جبنة وفيق :: اعمليلي انا انا ميت من الجووع انا :: معلش يا سلوى ممكن تصبيلي كوباية شاي سلوى :: من عنيا ؛؛ احلي كوباية شاي انا :: تسلميلي واخدت كوباية الشاي شربت نص الكوباية وبصيت علي اكرم علشان اطمن عليه ،،، ملقتهوش ،، مش باين فضلت ادور عليه بعيني شمال ويمين ملوش اي اثر وفيق اخد بالي من قلقي اللي سألني في ايه يا كامل انا :: فين اكرم ؟ مش باين ومخدتش بالي من مامتة اللي جنبي سلوى قامت جري زي المجنونة تدور علي ابنها اكرم وكلنا في اللحظة دي كانا انتشرنا علي الشط ازاي معرفش وكل واحد مننا بيدور في اتجاه لغاية ما شوفت لمة ناس علي شط عند بداية البحر جريت بسرعة علشان اشوف فيه ايه و سلوى جريت معايا واول ما وصلت سألت في ايه قالوا ان في عيل هناااااك بيغرق وطبعا في ناس نزلت علشان تنقذو روحت نازل البحر بسرعة وعومت بسرعة لغاية ماوصلت قبل اتنين كانوا رايحين يلحقوه وينقذوه المفاجئة بعد ما مسكت الواد من وسطة اني لقيتة اكرم وكان تقريبا علي وشك انة يفارق الحياه عومت وانا ماسكة. لغاية ما طلعت بيه علي الشط والناس كلها ملمومة علينا جت بنت عندها حوالي 25 سنة قالتلي بعد اذنك وعملتلة الأسعافات. وفاق واول ما فتح عنيه مامتة اخداتة في حضنها وفضلت تعيط معاه اخدنا الواد ومامتة وروحنا علي طرابيزتنا وهدئنها وان اكرم خلاص بقي كويس ومفهوش حاجة والبنت اللي عملتلة الأسعافات قالتلها انها طبيبة وان اكرم اتلحق قبل ما الرئة تتملي بالمياه وده فضل من ***** وبعد منة من الاستاذ اللي انقذة بسرعة سلوى وانا شكرنا الدكتورة وصممنا اننا نعزمها علي حاجة اللي رفضت وقالت ده واجبي ومشيت حسيت ان وفيق زعلان من نفسة انة ساب الواد يلعب لوحدو. فهونت عليه وقولت له حتي لو كان واقف معانا كان هيسيبنا بردو وهيمشي ... وكمان سلوى قالتلة انة مش عليه اي ذنب والذنب كلة عليه هوا اللي نزل البحر لوحدو من غير ما نكون معاه سلوى :: فضلت تشكرني وتقولي انا مش عارفة اشكرك ازاي انت النهاردة عملت معايا جميل عمري ما هقدر اوفيه طول حياتي انا :: متقوليش كدة. بس اهم حاجة انة ميخفش من البحر بعد اللي حصل سلوى :: قالتلي انا مش هنزلة البحر تاني اصلا انا :: لا طبعا غلط اللي بتقوليه ده هو كدة هيفضل طول عمرة متعقد واتفقت معاها انة هينزل البحر معايا ومش هينزل لوحدو مش كدة يا اكرم. .. اكرم هز دماغة انة موافق سلوى كل شوية تحضن ابنها وتبوسة وتقولة يا لهوي كنت هتروح مني يا قلبي سميرة :: قالتلها **** يخلهولك ومتنحرميش منة ابدا سلوى :: تسلمولي بجد انا مش عارفة لولكم انا كنت عملت ايه النهاردة ،،، وانت بقي يا وفيق علشان خاطري فكها ومتحملش نفسك ذنب مش ذنبك وفيق :: الحمد **** انة خرج بالسلامة انا لو كان حصلة مكنتش ساعتها هسامح نفسي ابدآ سلوى :: خلاص **** سلم وجاب العواقب سليمة سميرة :: يخلهولك ويحفظة يا سلوى سلوى تسلمي يا حبيبتي انا :: ايه يا بطل مش عايز تنزل البحر معايا اكرم :: لا مش عايز خلاص انا :: لا لا كدة هزعل منك ومش هكلمك سلوى :: خلاص معلش يا كامل سيبة النهاردا وبكرة يبقي ينزل معاك انا :: خلاص يا اكرم من هنزل البحر دلوقت بس شوية كدة هننزل ابتديت احس ان سلوى ابتدت تبادلني النظرات وكل ما احط عيني في عينها تنزل عينيها وتعمل اي حاجة كأنها مش قاصدة تبصلي وانا عيني مش نازلة من بزازها ولا فخادها حتي سميرة اخدت بالها وكذا مرة تحاول تنبهني انها شايفني شوية وابتديت احس اني تعبان وجسمي ابتدا يسيب وشكلي كدة اخدت دور برد شديد او عندي ارهاق .. المهم حسيت نفسي دايخ ومش قادر اقف علي رجلي وجيت اقف كنت هقع لولا ان وفيق لحقني وسلوى صرخت يا ساتر وسميرة جريت عليا وسندتني مع وفيق وقعدت علي الكرسي كلة بقي يسألني مالك قولتلهم شكلي. اخد دور برد حاسس ان جسمي سايب ودايخ وفيق قالي انت تروح الغرفة وتستريح سميرة و سلوى كمان الحوا عليا اني لازم استريح علي سريري وفيق سندني و سلوى وسميرة جم معايا الغرفة وبصراحة اول مرة احس انهم زي اهلي بخوفهم عليا ومشاعرهم اتجاهي دخلت ونمت علي السرير وسميرة طلعتي لبس من الشنط بتاعتي ولبستة وكان فيه ملاية غطوني بيها ووفيق قال انا هروح الصيدلية اجبلك علاج واجي وبقيت انا وسميرة و سلوى لوحدنا. كان نفسي اقوم انيك ال 2 وكسم العيا اللي انا فيه ده سميرة حطت ايديها علي دماغي علشان تشوفني سخن ولا لا .. لقتني دافي شوية جابت فوطة صغيرة ومية من الحنفية وقعدت جنبي وكل شوية تحطلي الكمدات علي راسي وبزازها خابطة في وشي واكرم ابن سلوى قاعد جنبي علي السرير و سلوى واقفة قدامي وكسها اللي كان ظاهر كلة من الكلوت قدام عيني .. سلوى اخدت بالها اني مركز علي كسها راحت قالت انا هروح اغير المايوه والبس واجي وقالت تعالي يا اكرم علشان تغير هدومك انت كمان ... ومشيت وفضلت انا وسميرة بس اللي مسكتني من زبي وقرصتة جامد وقالت الهي تتشك في زبك وميعرف يقف تاني عمال تبص علي كس الولية ليه ! ضحكت وقولتلها ولم اتشك في زبي هنيكك تاني ازاي قالت يبقي احسن بردو لا تنكني ولا تفكر تنيك حد بعد انا :: بذمتك اهون عليكي ابقي عايش وزبي مش بيقوم ويبقي ذي قلتة سميرة :: بعد الشر علي زبك وفضلت تلعب فيه شوية لقيت وفيق فوق دماغنا وتقريبا شاف ايد مراتة وهي ماسكة زبي سميرة شالت ايدها بسرعة من علي زبي وقامت واقفة واخدت المية بتاعة الكمادات ودخلت جري ومن جواها خايفة يكون وفيق شافها وهي بتلعب في زبي ملامح وفيق اللي شايفها قدامي انة عادي ومش باين عليه اي ردة فعل واداني كيس العلاج وفيه حقن عضل المفروض اخدها وفيق سأل سميرة بتعرفي تدي حقن سميرة :: لا خالص قال طيب ثواني هنده علي سلوى اسألها بتعرف ولا لا راح علشان يندهلها لقيت سميرة عمالة تلطم علي وشها وبتسألني هو وفيق شافني وانا بلعب في زبك قولتلها لا ملحقش يشوف ولا كان بان عليه سميرة :: انا خايفة يكون شافني انا :: ما يشوفك هو عايز كدة اصلا سميرة :: انا عارفة بقي بس بردو مش عايزه يشوفني انا وفيق جه هو و سلوى وقالي ابسط ياعم هتاخد الحقنة بأيد حنينة .. سلوى هي اللي هتديك الحقنة الحقنة كل 12 ساعة وهم اربع حقن وفيق خرج هو وسميرة وانا لفيت بضهري علشان سلوى تديلي الحقنة وبصت في الساعة بتاعة موبايلها قالت دلوقت الساعة 2 يعني المفروض الحقنة التانية الساعة 2 بالليل انا :: لا خلاص مش مهم بتاعة بالليل علشان هيكون الوقت متأخر عليكي ومش هينفع تجيلي قالت لا ازاي ده كورس ولازم يتاخد في وقتة ومينفعش اللخبطة فيه وبعدين غرفنا جنب بعض قولتلها طب ممكن تسجليلي رقمك عندي علشان ابقي اشوفك صاحية ولا لا اه طبعا رقمي اهو ومسكت تليفوني وسجلت رقمها عليه وانا رنيت عليها وقولتلها ابقي سجلي رقمي عندك .. قالتلي حاضر وفيق وسميرة دخلوا تاني وفضلوا قاعدين معايا لغاية بالليل ولغاية ما اطمنوا اني بقيت كويس جدا وتقريبا مبقاش فيا حاجة وفيق وسميرة مشيوا و سلوى خدت اكرم ابنها وقالتلي هروح انيم اكرم وهبقي ارن اطمن عليك قولتلها انا مش عارف اشكرك ازاي علي وقفتك معايا سميرة :: وقفة ايه بس انت نسيت انت عملت ايه الصبح وانقذت اكرم من ايه ،، انا لو فضلت طول عمري اخدمك مش هكفي جميلك ده انا :: متقوليش كدة انتي واكرم غاليين عليا اتكسفت وبصت في الارض وقالت طب همشي انا ولو احتجت اي حاجة رن عليا بس كلهم مشيوا وبقيت لوحدي في الغرفة وبصراحة كنت خلاص حسيت انة كان ارهاق وراح لحالة بس انا فضلت متلكك ونايم علي السرير علشان سلوى تيجي تديني الحقنة بالليل مسكت موبايلي وقعدت علي الفيس ونزلت كام صور ليا وعملت بحث علي حساب سلوى برقم تليفونها ولحسن حظي لقيتة وبعتلها طلب صداقة وبعد شوية هي قبلتة وابتديت ادردش معاها ومع الوقت والدردشة شلت حاجز من الحواجز اللي بينا وقولتلها اني بصراحة من ساعة ما شوفتها وانا معجب بيها واعترفت ليها اني انا اللي خليت وفيق يعرفنا ببعض وان القدر تدخل للتقريب بيننا ونتشد لبعض اكتر في الاول هي كانت طبعا محرجة تتكلم ولكن مع جراءتي وطريقتي بدءت تعترف انها هي كمان مشدودة ليا وحاسة انها مرتاحة ليا وبتشعر بنجلاءة وهي معايا. واكتر حاجة خلتها تميل ليا معاملتي ل اكرم ابنها وانها حاسة اني حنين عليه وده مخليها تحس بأمان في وجودي فضلنا نتكلم مع بعض اكتر من ساعتين لدرجة اني كسرت معاها اهم حاجز واقواهم حاجز الخجل وبقيت بتكلم معاها بدون خجل واتغزلت في جسمها بشتا انواع الغزل ولأنها مطلقة بقالها سنة كلامي معاها اثار انوثتها وفجر مشاعرها الجنسية وبعد محادثة طويلة بينا كانت نتيجتها كسر كل القيود اللي بينا ومش فاضل غير انها تبقي معايا لوحدنا واكمل اللي بدءتة واتمتع بجسمها وتتمتع بزبي وقفلنا مع بعض وفضلت اتخيل السيناريو اللي هيحصل لما تيجي علشان تديني الحقنة وايه اللي هعملة علشان تبقي بين احضاني فجاءة جالي اشعار من الفيس بوك بطلب صداقة من سيدة اسمها اميرة مملكة العشاق بصراحة الاسم شدني جدا وقبلت الطلب بدون تردد ودخلت اتصفح صفحتها لقيت الصفحة لسة جديدة يدوب اتعملت من ساعة محطتش في دماغي وخرجت من الصفحة بتاعتها وبقيت بقلب في الفيس وبشوف اللي نازل جديد ؛؛؛ جالي اشعار محادثة جديدة من اميرة مملكة العشاق اميرة م العشاق :: هاي انا :: هاي اميرة :: ازيك يا كامل انا :: الحمد لل*** حضرتك تعرفيني اميرة م العشاق :: اها اعرفك جدا ومعجبة بيك جدا جدا جدا انا :: ياصلاة العيد ... تعرفيني وكمان معجبة بيا اميرة :: اه مش انت كامل اللي شغال في .... وساكن في ...... انا :: طب ممكن اعرف انتي مين بالظبط علشان اعرف اتكلم معاكي اميرة :: مش دلوقت هتعرفني بعدين لما اشوف بس هتعرف تدلعني ولا لا انا :: هههههه انا ادلع عشرة مش واحدة بس اميرة :: يعني انت جامد انا :: اه جامد وشديد وبفوت في الحديد اميرة :: يعني هتعرف تخليني اعض في الملاية انا في اللحظة دي جه في دماغي كلام سميرة عن وفيق واللي عايز يعملة معايا وتأكدت ان اللي بيكلمني ده وفيق وجنب منة سميرة. عايز يهيجها قولت في عقل بالي جيت علي حجري انت ومراتك ورديت عليها :: انا هخليكي تعضي في الأرض من الوجع اميرة مم العشاق :: ليه انت زبك تخين ولا ايه انا :: اه تخين اوي وهيملاكي تحبي تشوفيه اميرة مم :: ياريت يا كامل انا :: بس بشرط تصوري كسك وبزازك وانتي ماسكة ورقة عليها اسمي واسمك اميرة مم العشاق :: طب ممكن تخلي الصور دي بعدين انا :: لا انتي اللي حكمتي لو مبعتيش صور كسك وبزازك متكلمنيش وبعد نص ساعة وتقريبا علي ما وفيق اقنع سميرة تصور كسها وبزازها ليا جالي الرد اميرة مم العشاق :: بعتتلي اول صورة وماسكة ورقة عليها اسمها جنب كسها وبعتتلي صورة تانية بصدرها ومكتوب علي بزازها اسمي انا اتأكدت من الصور الأولي انها فعلا سميرة لانها كانا بابسة دبلة وخاتم نسيت تقلعهم وفيق وهو بيصورها انا :: ايه ده انتي متجوزة اميرة مم العشاق :: انت عرفت منين ؟ انا :: لان الصور اللي بعتهالي باين اوي ان حد مصورك مش مصورة نفسك اميرة مم العشاق :: وده هيفرق معاك انا :: اه طبعا لاني كدة هعرف ان جوزك بيحب يشوف حد وهو بينيك مراتة وانا كمان مش هنيكك غير وجوزك جنبك اميرة مم العشاق :: اه انا فعلا متجوزة وجوزي جنبي وراحت بعتالي صورة من غير وشهم وهم ناكرم جنب بعض وبردو تأكدت انها سميرة فعلا مش شك وجوزها وفيق من المايوه اللي كان لسة لابسة انا :: اقولك علي حاجة. انا خلاص مش محتاج اعرف انتي مين لاني كدة عرفت اميرة مم العشاق :: عرفت منين ؟؟ انا :: هبقي اقولك بكرا اميرة مم العشاق :: هتقولي بكرا ازاي مش فاهمة ؟ انا:: هبقي ابعتلك رسالة واقولك وروحت بعت صورة زبي ليها وقولتلها اي رائيك في زبي اميرة مم العشاق :: اوووووو زبك جامد اوي يخرب عقلك انا :: يعني زبي ولا زب جوزك اميرة مم العشاق :: لا زبك انت طبعا. اتخن واكبر وشكلة احلي نفسي احطة في كسي وجوزي بيتفرج عليا وانت بتنكني انا :: طب قوليلوا كامل موافق ينيك مراتك يا وفيق .... مش انتي سميرة بردو ودي كانت اخر كلمات بينا علي الدردشة وكأني رميت علي وفيق قنبلة ومقدرش يرد ولا يتكلم وفضلت انا ابعت كلام يهيجهم ووفيق وسميرة يشوفوا الرسايل بس وفيق مش قادر يرد وفي اخر مرة بعتلة بص يا وفيق انا عرفتك من صور المايوه بتاعك اللي نسيت تغيرو وانت بتتصور وكمان من الخاتم والدبلة اللي في ايد سميرة وبص انت اعز اصحابي وفاهم انك بتتمتع بكدة ونفسك تشوف مراتك بتتناك مني وانا مقدر رغبتك دي وكمان سركم هو سري وصدقني متخفش مني بص ابعتلي كلمة واحدة بس بعد ما اخلص كلامي واكتبلي موافق لو مكتبتهاش بص انا مش هخليك تشوفني تاني وهمشي حالا وكمان ولت كأني عرفت حاجة ولو كتبتها. هكون بردو تالتكم ونبقي عيلة واحدة وانيك سميرة معاك وهتبقي مراتي ومراتك وبعد نص ساعة لقيتة باعتلي رسالة علي الفيس وعلي الواتس مضمونها موافق الجزء السابع عرفت اني كدة خلاص هنيك سميرة قدام جوزها واني بقيت انا راجلها الاول ووفيق هيبقي مجرد دلدول ليها وعليه تنفيذ اومرها الساعة داخلة علي اتنين بعد نص الليل و فاء زمانها جاية دخلت اخدت دش دافي وخرجت لبست شورت ومردتش البس تحتة بوكسر علشان زبي يقف براحتة من تحت الشورت لما احضن سلوى وحطيت برفان رومانس و سكسي وانتظرت انها تيجي الساعة بقت اتنين الا خمسة .. تليفوني رن بصيت لقيت سلوى ال بترن فتحت عليها سلوى :: الو ايوة يا كامل عامل ايه انا :: تمام يا قمر وفي انتظارك علي نار سلوى :: طب انا جاية ممكن تفتح الباب علشان ادخل علي طول قبل ما حد يتخد بالة حاضر هفتحة حالا بس متقفليش الفون لغاية ما تيجي علشان اكون معاكي عالخط لغاية ما تيجي سلوى :: حاضر اي خرجت من الغرفة اهو وجية عليك انا :: ماشي الباب مفتوح. تعالي مفيش ثواني وكانت سلوى جوا الغرفة كانت لابسة روب وتحت منة جلبية صيفي خفيفة جدا كانت باينة من الروب لانة مفتوح من النص وانا كنت واقف ورا الباب اول ما دخلت روحت قافل الباب وذنقتها عليه وهي بتحاول تبعد عني سلوى :: لا يا كامل بلاش ارجوك بلاش علشان خاطري انا :: بلاش ايه انا من يوم ما شوفتك وانا هموت عليكي وماسك نفسي بالعافية وهي بتقاوم وبتحاول تفلت من ايدي وانا ذنقها وضاغط عليها علي الباب ومش عارفة تفلت مني وشفايفي بتبوس كل حتة في رقبتها وزبي واقف ومنتصب وعارف مكانة كويس سميرة :: طب اصبر لما تاخد الحقنة علشان خاطري انا :: حقنة ايه بس انا مش تعبان مرض انا تعبان بيكي مش هرتاح غير في حضنك وايدي نزلت علي كسها المنفووووخ وصباعي دخل من فتحة الروب علي الجلبية الخفيفة علي نص كسها وبقيت بدعكة وشفايفي بتمص في شفايفها بدءت تسيح واعصابها تنهار وجسمها يتجاوب مع حركة ايدي ويبقي تحت طوعي وتصرفي صوابع ايدي بتعزف الحان موسيقية علي اوتار كسها وهي بقت بتتحرك بوسطها وكسها مع حركات ايدي وتضغط بجسمها علي جسمي شوية واخدتها من ايدها ولفتها وخليت وشها ناحية الباب وضهرها ليا وقلعتها الروب والجلبية ومبقتش لابسة غير الكلوت والسنتيان لذقت فيها من ورا ورشقت زبي بعد ما قلعت الشورت بين طيزها وبقيت ببوس ضهرها وايدي حضناها وبتفعص في بزازها اللي كانت حلماتها واقفين ومنتصبين وبصوابعي بقرصهم قرص خفيف اااااه يا كامل اااه ياعمري انت اااااه فضلت اضغط زبي بين طيزها وايدي تقفش وتفعص في بزازها الجامدة وبعد كدة خلتها تلف ووشها ليا واخدت لسانها بين شفايفي امصة وابلع رقيها اللي كان بيثرني اكتر وبعدين نزلت علي ركبي ابوس بطنها والحس سورتها اللي كانت بارزة برة بطنها بروز خفيف وايدها بتلعب في شعري وتدخل صوابعها بين خصلاتي قلعتها الكلوت وفضلت ابوس كسها واشم ريحتة ورفعت رجلها علي كتفي وفتحت كسها بلساني وصوابعي وفضلت الحسة وادوق مية شهوتها اللي بقت تنزل سخنة علي لساني وايدها تضغط علي دماغي علشان الحس كسها اكتر واهاتها بقت تخرج من صدرها كابركان نار ما صدق ينفجر اااااااااااه ياعمري انت يا عاااااادل. اااااااااه من زماااااان وانا نفسي في كدة الحسة يا كامل الحسة اووووي اخدت زنبورها بين شفايفي وبقيت بمصة واضغط عليه بشفايفي وهي تتأوه وتدعك كسها فيا جاااامد اخدتها وروحت علي السرير ونيمتها علي ضهرها علي طرف السرير ورفعت رجليها للأخر وانا قعدت علي ركبي قدام السرير وطلعت لساني وحطيتة علي خرم طيزها وبقيت بطلع بيه لغاية نص كسها وانزل تاني سلوى :: اووووف اوووف. حلووووو اووووي اوووووف ياعاااااادل طلعت علي السرير ودخلت بوسطي بين وراكها ورفعت رجليها علي كتفي ومسكت زبي بأيدي وحطيتة بين شفايف كسها ومشيتة لفوق وتحت كام مرة وبعد كدة حطيت الراس علي اول فتحة كسها وبقيت بضغط بكل حنية بزبي ووسطي علشان زبي يقتحم جدران كسها الساخن بدء زبي في الأنزلاق والدخول ببطئ لغاية ما كلة بقي جواااااها اح اوف ااااه اححححح جمييييل جمييييل اوي يا كامل زبك حلووو وحنين اوووي علي كسي بنيكها بمزاج عالي اوي وزبي بيحك في جدران كسها مع كل دخول وخروووووج بقيت بدخل زبي كلة واقف وبعدين اخرجة كلة من كسها وارجع احط الراس جوة فتحة كسها الغرقان بعسلها وصوت الزفلطة ودخول لحم زبي جوة لحم كسها بيخليها تتلوي تحت مني من المتعة قومت من فوقها ونمت وراها ورفعت رجليها ولفت علي وسطي وهي مسكت زبي بأيديها وحطتة علي خرم كسها ولفت ايدها علي وسطي وطلبت اني ابدء في الضغط علشان يدخل جواها بدءت في ادخال زبي وهي واهاتها وانفسها ملئو صدري نار وشهوة سرعت من نيكي فيها وبقيت بنيك في كسها وبزازها عمالة تهتز والسرير كان قرب يقع من كتر النيك لغاية ما خلاص قربت اجيبهم سحبت زبي بسرعة ونيمتها علي بطنها وحطيت زبي بين طيزها وفضلت ادعك زبي في هرم طيزها ااااااه اااااااه ياااااعااااادل ادعك جامد في خرم طيززززي خليني احس بلنك وهو بينزل يغرق خرمي كلامها خلي الدم يجري في عرووق زبي والحليب خرج منة زي ما يكون مدفع وضرب. وغرقها وغرق الملاية وبعدين نمت فوق منها وزبي بين طيزها شوية وقومت من فوقها ونمت جنبها وهي جت نايمة علي صدري وقالتلي كامل انت حد جميل اوي انا :: وانتي جامد اخر حاجة سلوى :: بس انت بجد انسان جميل في كل حاجة معاملتك ورقتك وكمان بتعرف تتعامل مع جسد الأنثي انا :: يعني قدرت امتعك بجد يا سلوى سلوى :: يالهوووي انت خلتني طايرة في السما ولمست السحاب بأيدي انت خلقت دنيا اول مرة اعيشها واتمتع بيها انا :: يعني مكنتيش بتحسي بالمتعة دي مع طليقك سلوى :: طليقي ؟ طليقي كان هو وضع واحد اللي بيعملة ولما كنت بطلب منة يلحسلي كان يقولي بلاش قرف لكن انت مسبتش حتة في جسمي من غير ما تمتعها انا :: ياخرابي يا سلوى دانتي كل حتة في جسمك مش تتباس ولا تتلحس بس دانتي تتاكلي اكل. في حد يبقي معاه الملبن ده ويقول بلاش قرف سلوى :: وانت موز وعسول واستاذ وانا بمووووت فيك وراحت نزلت علي زبي بشفايفها اللي كان نايم فضلت تمص راسة وتشفطها وترضعة وايدها تلعب في بيضاني لغاية ما زبي وقف تاني نزلت بلسانها تلعب في بيضاني وتحت منهم وطلعت تاني بلسانها علي زبي لغاية الراس ومسكت زبي بأيدها وحطتة كلة جوة بوقها وفضلت تمص وتدخلة وتخرجة من بوقها لغاية بقي حديدة مش زب قامت وراحت قعدت عليه وفضلت تقوم وتقعد علي زبي واهاتها رجعت ترج الاوضة وبعدين قامت ومسكت زبي وحطتة علي خرم طيزها وقالتلي انا عمري ما اتنكت في طيزي ونفسي اجربة معاك قولتلها طب استني علشان زبي كدة هيوجعك جبت فزلين كنت جايبة معايا احتياطي علشان لما انيك سميرة في طيزها احط منة قالتلي ايه ده .. قولتلها فزلين كنت جايبة معايا احط منة علي ايدي لو حسيت بخشونة في كوع ايدي وحطيت منة علي خرم طيزها وعلي زبي ونمت علي ضهري ومسكت زبي بأيدي وهي بدءت تقعد عليه زبي علي خرم طيزها وهي بتضغط براحة علي الراس بطيزها شوية شوية بدءت راس زبي تدخل في طيزها اااااااي. زبك تخين اووووي اااااي ااااي زبي خلاص بقي تلات تربعة جوا طيزها ومش فاضل غير جزء بسيط منة فضلت تنزل بطيزها علي زبي لغاية ما طيزها بلعتة كلة جواها مسكتها من طيزها وقولتلها براحة بقي وبشويش ترفعي طيزك وتنزليها بدءت ترفع طيزها براحة وتنزلها ااااه. ايوة كدة بقي حلووو وبقي فيه زفلطة جامدة فضلت شوية شوية تقعد وتنزل لغاية ما طيزها استجابت لحجم زبي واخدت عليه. سرعت من رفع ونزول طيزها علي زبي اكتر واكتر. لغاية ما خلاص هجبهم قالتلي جبهم جوة طيزي مطلعوش ااااااه. خلاص هيجوا ااااااااه. زبي انفجر تاني بلبني الساخن بس جووووا طيزها وقعدت علي زبي ونامت علي صدري وبأيدي حاضنها الي اللقاء في الجزء الثامن الجزء الثامن بعد شوية قامت من علي زبي اللي كان نام وخرج من طيزها وباستي وقالتلي انا هروح بقي الغرفة بتاعتي قبل ما اكرم يصح وميلقنيش ويتخض لبست هدومها ومشيت وانا روحت في سابع نومة صحيت الصبح علي رسالة من سلوى صباحية مباركة يا بيه انا :: في ايه مالك عالصبح كسك واكلك ليه هههه سميرة :: شوف مين اللي كسها كان واكلها بالليل وصوتكم كان جايب اخر الدنيا انا :: صوت ايه ومين مش فاهم سميرة :: كامل انت هتصيع عليا وحيات امك امبارح بعد ما اكتشفت ان وفيق هو اللي كان بيكلمك من الفيس .. مين اللي بعد الساعة 2 بالليل كان معاك ؟ مش سلوى انا :: مش فاهم بتتكلمي علي ايه سميرة :: بقولك ايه لو هتصيع عليا يبقي انسي اللي اتفقتوا عليه انت ووفيق ماشي صوت سميرة وهي بتتمنيك علي زبك كان جاي لغاية عندنا ... انت ناسي ان غرفتك لاذقة في غرفتنا انا :: يا نهار اسود هو صوتنا كان عالي اوي كدة هههههه سميرة :: اه كان عالي .. دانتوا زي ما تكونوا كنتوا نايمين معانا انا :: المهم سيبك من سلوى وخلينا في موضوعنا .. ايه رائيك فيا ؟ شوفتي كشفت لعبتكم اللي لعبتوها عليا امبارح ازاي سميرة :: انت اه منك انت ! انت امبارح خليت وفيق كان هيعملها علي روحة وخاف تفضحة وانا بصراحة كنت فرحانة فيه انا :: فرحانة في جوزك هههههههه سميرة :: هو ده راجل ؟ اللي يستمتع ان مراتة تتناك من صاحبة قدامة وكمان يبقي كيفة ومذاجة كدة انا :: اللي يشوفك يفتكرك انتي رافضة ومش قابلة سميرة :: بص يا كامل انا مش هكدب عليك اني من جوايا نفسي اتناك من طوب الأرض واخلي كسي تحت امر اي زب عايز ينيك بس في حاجات اتربينا عليها انها غلط ومتنفعش تتعمل ولا حتي تفكر فيها والست مهما كانت عايزة تجرب او تتناك من اكتر من شخص وتدوق زب ده وزب ده بس يبقي صعب عليها انها تشوف ان جوزها اللي المفروض اكتر حد يغير عليها هو اللي عايزها تتناك من غيرو انت فهمني انا :: اه فاهمك طبعا ،، بس انتي ما صدقتي بردو انها جاية منة هوا سميرة :: مش هو اللي عايزني ابقي شرموطة خلاص بقي وحيات امة لأعمل معاك كل حاجة نفسي فيها قدام الخول جوزي انا:: المهم متعمليش اي حركات قدام سلوى .. مش عايزها تاخد بالها من حاجة ماشي؟ سميرة :: ليه بقي انا دلوقت بقيت بتاعتك زي ما بتاعة وفيق وعايزة اتدلع واتمتع بكل لحظة معاك انا :: لا مش هينفع طبعا برة وقدام الناس انتي مرات وفيق. وبينا كسم وفيق هههههه سميرة :: ههههههه انت بتشتم جوزي وسبعي انا :: سبعك اه مش كدة ؟ بلا خيبة ههههه سميرة :: المهم وفيق خرج. وقالي اظبط معاك لانة محرج يكلمك لانك كشفتة امبارح انا :: متخفيش انا النهاردة هشيل الأحراج ده وهخليه يطمني من ناحيتي سميرة :: طب تمام .. عايزاك تموتني النهاردة من النيك انا :: دانا النهاردة هفشخك وهخليكي تعيطي من الوجع سميرة :: انا عارفة انك استاذ وهتكيفني. يا حبيبي وحبيب كسي انا هقفل بقي علشان اروح للخول بتاعي علشان اطمنة انا :: انتي بقيتي سافلة كدة لية ههههههه سميرة :: منة يا كامل منة هو انا كنت كدة ؟ فضل كل شوية يقولي نفسي تبقي شرموطة لغاية ماخلاني سافلة ولساني سابقني ههههههه انا :: ماشي يا سافلة روحي وانا جاي وراكي سميرة :: اوع تفطر لوحدك انا عاملة فطار انا :: خلاص روحي وانا جاي قفلت معايا... قومت دخلت الحمام اخدت دش وخرجت لبست مايوه البحر بتاعي وقعدت علي السرير مسكت تليفوني واتصلت ب سلوى التليفون فضل يرن محدش رد. عاودت الأتصال تاني بردو محدش رد عرفت انها خرجت وراحت عند سميرة ووفيق قومت وخرجت انا كمان وروحت ليهم وصلت عندهم لقيتهم كلهم قاعدين بيفطرو روحت ساحب كرسي وقعدت انا :: صباح الخير علي اندل شلة عرفتها في حياتي سلوى :: ههههههه ليه بقي يا كامل سميرة :: انا عارفة ليه ههههه علشان بنفطر من غيرو وفيق باصص في الأروض وزي ما يكون خايف مني انا :: ايه ياعم هو انا كنت نايم في حضنك ما تصبح ياعم ... يرضيكي كدة يا سميرة وفيق :: صباح الفل ياعم خلاص اهدي انت هتسخن سميرة عليا هههههه انا :: ايوة كدة لازم تشفوا العين الحمرا يعني هههههه سلوى :: دانت جاي مزاجك رايق علي الأخر بصيت ليها كدة وغمزت وقولتلها العلاج بتاع امبارح كان له مفعول السحر وضحكت وخبط ايدي علي كتف وفيق وقولت له البركة في وفيق هو اللي جابة سلوى وسميرة وانا ووفيق ضحكنا وهم كلهم كانوا فاهمين قصدي علي الليلة اللي قضتها مع سلوى امبارح ومسكت اكرم من كتفة وقولتلة ايه يا بطل مفيش صباح الخير يا عمو كامل ولا ايه اكرم :: صباح الخير يا عمو سلوى :: شاطر يا اكرم وفيق :: انت عامل ايه صح مش احسن انا :: اه تمام يا وفيق والبركة فيك تسلملي يا صاحبي وخبطت ايدي علي رجلة تعبير عن امتناني له .. كنت قاصد اني اتكلم معاه برفق ولين علشان يعرف ان نظرتي له متغيرتش ويطمن ليا علشان لما انيك مراتة انكها بطيب خاطر منة بصيت علي سلوى اللي كانت عنيها مركزة معايا وقولتلها ايه يا جميل مالك سرحانة في ايه سلوى لا خالص مش سرحانة انا طيب انا بعد ما افطر هاخد البطل الصغير ده وحطيت ايدي علي كتف اكرم وهننزل البحر علشان يكمل درس العوم سلوى :: زي ما تحب يا كامل فطرنا وشربنا الشاي وبعدين وفيق قال لسميرة ما تيجي ننزل البحر احنا كمان سلوى قالت يعني انا اللي هقعد هنا لوحدي وانا كمان نازلة نزلنا كلنا البحر وانا توليت مهمة تعليم اكرم اللي كان خايف بسبب اللي حصل معاه امبارح وشوية شوية الخوف من المية اتشال من جواه وبقي بيتعلم بسهولة. وخليتة كذة مرة يعوم حتة صغيرة لوحدو وسلوى قدامي بتشجع اكرم وسميرة واكرم بيعوموا حوالينا وكل شوية يحدفونا بالمية ونحدفهم احنا كمان بالمية وهزار وضحك والحياه زبادي في الخلاط بعد ما تعبنا من المية والعوم قولتلهم انا هخرج بقي اقعد شوية تعالي يا وفيق عايزك وفيق قالي ماشي وخرج معايا وروحنا علي الطرابيزة قولتلة تشرب شاي وفيق :: اشرب طلعت الترموس وصابيت كوبايتين شاي لينا وقولتلة انا زعلان ان الرحلة خلاص علي وشك الأنتهاء وهنرجع تاني لقرف الشغل وفيق :: انا كنت لسة بكلم سميرة امبارح في الموضوع ده وعايز اقعد يومين تاني انا :: طب مفيش مشكلة يعني هتقابلك في الشغل وفيق :: لا هيبقي خصم يومين علي يومين الأجازة يعني خصم اربع ايام انا :: طب تمام وانا كمان هفضل معاكم ايه رائيك ؟ وفيق :: ياريت لو مفيش مشكلة معاك انا :: لا خالص هعمل مكاملة فون لزميلي هناك وهو هيظبط الدنيا ليا متقلقش انا :: بص يا وفيق انا عايز اتكلم معاك في حاجة يا صاحبي وفيق :: حاجة ايه ؟ لقيت وشة احمر وخايف من الكلام اللي هقولة انا :: انت صاحبي وغالي عندي وتقريبا صاحبي الوحيد وغير انك جاري ورفيق عمري وعمري ما بصيت ليك بصة مش تمام ولا عمري هتغير من ناحيتك انا هتكلم معاك بصراحة. انا عارف ان اللي حصل امبارح منك ومقدرة كمان. وعارف انت بتحس بأيه لم تشوف سميرة مراتك او تتخيلها في حضن حد تاني وفيق :: كامل اااانا انا انا :: يعم متقولش حاجة انا عارف انت عايز تقول ايه .. بص يا وفيق اعتبرني انا الشخص التاني بتاع شخصيتك يعني احنا ال اتنين وفيق وصدقني مفيش حاجة هتحصل بينا احنا التلاتة هتطلع برانا .. مش عايزك تقلق او تخاف مني وفيق :: ماشي يا كامل انا طب انا دلوقت هموت وانيك سميرة وفيق :: شوف امتي انت عايز انا :: النهاردة بالليل هاجيلكم وفيق :: ماشي انا :: طب عايزين نظبط عشوة حلوة وحشيش وفيق :: انا جايب معايا حشيش جامد والعشوة امرها سهل هظبطها بالليل انا :: تمام يا صاحبي وفيق :: انت نكت سلوى امبارح ومقولتش يعني انك ناوي تنكها الحكاية جت مفاجئة ومن غير ترتيب وفيق :: يا بختك ياكامل انا من زمان كان نفسي انكها بس حاولت معاها بس معرفتش انا :: ومش هتعرف يا صاحبي وفيق :: ليه بقي انا :: علشان دي نظام حب وكدة مش شقط وفيق :: يعني مفيش امل هههههه انا :: متفكرش حتي يا صاحبي دي بقت تخصني دلوقت ... وبعدين احا دانت معاك حتة مرة صاروخ دي كفاية طيزها وبزازها الملبن وفيق :: انت عملت مع سميرة حاجة يا كامل انا :: لا طبعا معملتش مكنش ينفع اعمل معاها حاجة من غير رضاك وفيق :: امال انا لما دخلت عليكم وانت عيان ولمحت ايدها علي وشاور بعينة علي زبي انا :: انا كنت في ايه ولا ايه وبعدين انا مأخدتش بالي وهي كمان ممكن تكون مش قاصدة وفيق :: ياعم انت خايف تقولي ما خلاص مبقاش ينفع ههههههه انا :: بصراحة انا هموت واحط زبي في كس مراتك هخليها تعشق زبي وفيق :: لما نشوف ... انا :: بس اهم حاجة انا اللي هنيكها الأول اتفقنا وفيق :: اتفقنا خلاص ولقيت سميرة و سلوى واكرم جايين انا :: اقفل بقي الجماعة جايين ومش عايز سلوى تاخد بالها من حاجة ماشي وفيق :: ماشي يابن المحظوظة انا :: ههههههه مانت كمان محظوظ متجوز فرسة جامدة سميرة جت قعدت جنبي علي يميني و سلوى علي شمالي ووفيق قدامنا واكرم جنب وفيق وكانوا مايتين من التعب والأرهاق سميرة مالت بضهرها علي الكرسي لورا وكسها بقي قابب بين وراكها وحاجة تخلي اللعاب يسيل غمزت ل وفيق بعيني وشاورت علي كس مراتة وروحت من غير ما سلوى تاخد بالها سحبت ايدي وحطتها علي كس سميرة وصباعي بيلعب في كسها وفيق شايفني وانا بلعب في كس مراتة وسميرة حاطة ايها تداراي ايدي علشان محدش ياخد بالة انا قصدت اعمل كدة قدام وفيق علشان اكسر عينة قبل ما اروح عندة بالليل ووفيق كمان شافني وانا بلعب في كس مراتة هاج وسخن وحسيت انة يتمني اني اخدها دلوقت وانيكها قدامة سلوى لمحت سميرة ميلة لورا وعنيها مغمضة وبتعض علي شفايفها افتكرتها تعبانة سلوى :: مالك يا حبيبتي انتي تعبانة ولا ايه انا شلت ايدي بسرعة قبل ما سلوى تاخد بالها وسميرة اتعدلت وقالت يعني شوية البحر هدني سلوى :: افتكرت في حاجة وجعاكي سميرة :: لا خالص الي اللقاء في الجزء التاسع الجزء التاسع سلوى :: طب كويس الأرهاق شوية مع الراحة يختفي سميرة :: بقولكم عايزين نبقي نظبط كل اسبوع خروجة حلوة بعد كدة انا :: ياريت اهو منها يبقي تغير جوا ومنها الصحبة الحلوة تجمعنا كل اسبوع وفيق :: خلاص احنا كل خميس نحدد هنروح فين ونبقي علي تليفونات سلوى :: وانا كمان موافقة اهو تغير جوا بعد اسبوع شغل وقرف طيب يا جماعة انا هروح البس هدومي علشان هتمشي برا شوية واجيب شوية حاجات خاصة تلزمني سلوى :: يعني رايح تتمشي ولا تشتري حاجات انا :: لا رايح اجيب حاجات ومنها اتمشي شوية... تحبي تيجي معايا ؟ سميرة ووفيق بصوا ليعض وانا مهتمتش لنظراتهم ول تلميحات عنيهم لي سلوى ياريت انا كمان عايزة اتمشي شوية برا بس المشكلة في اكرم انا :: مفيش مشكلة ولا حاجة ناخدة معانا سميرة :: ممكن تسيبي اكرم معانا انا :: وليه ميجيش معانا ؟ سلوى :: يعني مش هيضايقك خروجنا معاك انا :: ليه بتقولي كدة ؟ مش هيضيقني طبعا سلوى :: خلاص انا كمان هروح البس والبس اكرم ماشي :: ولما تخلصي رني عليا سميرة :: اوك انا في الاساس مكنتش رايح اتمشي ولا حاجة كنت هروح الصيدلية اجيب اي حاجة تخليني انيك ساعة يعني اي مرهم جنسي ومنشط زي الفياجرا وكدة علشان يبقي انتصاب صلب وتأخير والسهرة تبقي للصبح روحت غرفتي وغيرت هدومي وخرجت ورنيت علي سلوى اللي قالتلي انها بعد عشر دقايق هتقابلني بعد تلت ساعة بالظبط لقيت سلوى جاية ولابسة طقم ابن متناكة فاجر اول مرة اشوفة وحطت ايدها في ايدي ( انجشة ) ومشينا زي اي اتنين عشاق واكرم في ايدي الناحية التانية سلوى :: تعرف اللي يشوفنا كدة يفتكرنا متجوزين ومعانا ابننا انا :: ههههههه طب ما احنا كدة يعتبر متجوزبن سلوى ::: هههههه انا بتكلم بجد .. انت كل حاجة عندك تهريج كدة انا :: وانا بتكلم بجد سلوى :: انت بقي رايح تشتري ايه انا :: هجيب شوية حاجات خاصة ليا من الصيدلية سلوى :: خاصة ؟ انا :: اها مراهم وكدة يعني هههههه سلوى :: ليه بعد الشر انا :: انتي فهمتي غلط علي فكرة انا مش تعبان ولا مراهم جلدية وكدة سلوى :: امال مراهم لأيه ؟ انا :: بصي مش مهم تعرفي المهم تحسي هههههههه سلوى :: احس ؟ ليه هو انت هتجيبة ليا ولا ليك ؟ انا :: بصي ده مش مرهم بالمعني ده چيل هجيبة احطة وروحت في ودنها بوشوشة علشان اكرم ما يسمعش قايل علشان احطة في زبي علشان التأخير سلوى بصت في الأرض وضحكت ضحكة عالية جدا وقالت هو انت ليك في الكلام ده انا :: لا طبعا بس الوقت اللي قعدتة معاكي امبارح مكفنيش ولا لحقت اعمل كل حاجة معاكي نفسي فيها سلوى :: كل الوقت ده يا مفتري وملحقتش ؟ امال انت عايز تفضل قد ايه ؟ حرام عليك اذا انت وانت طبيعي موتني امبارح امال با چيل هتعمل فيا ايه انا :: هعمل كل خير هههههههه سلوى :: لا يا كامل بجد انا مش هستحمل اكتر من كدة بلاش مراهم انا :: بصي انا حابب اجربة مش هنخسر حاجة ولو تعبتي يبقي محطش منة تاني سلوى :: ماشي وصلنا للصيدلية و سلوى قالتلي ادخل انت انا هتحرج ادخل معاك وانت بتشتري الحاجات دي قولتلها ماشي استنيني هنا انتي واكرم وانا مش هطول دخلت اشتريت شريط فياجرا ونوعين چيل للتأخير وعلبة نقط جنسية للستات وقولت ده مش هخليها تشوفة ولا تشوف الفياجرا وشلتهم في جيبي قبل ما اخرج خرجت وانجشتها تاني ومشينا قولتلها تحبي تتغدي قالتلي هتغدينا ايه قولتلها اللي نفسك فيه سلوى :: اي حاجة اللي هتاكلة هناكل منة يا عمري انا :: خلاص في محل قريب منة هنا بتاع مشويات ندخل ناكل فيه اي رائيك سلوى :: ماشي يا عمري دخلنا المطعم وقعدنا وطلبنا طلبين كبار ونص طلب لاكرم علشان يعرف يخلصة اكلنا ونزل لنا الساقع وروقنا علي نفسنا وبعدين دخلنا كافيه هادئ طلبت انا شاي. وهي طلبت كاكاو واكرم جبتلة عناب ساقع وقعدت تسألني عن حياتي وظروف شغلي وتعرف عني اكتر بعدين انا كمان سألتها سميرة انا من يوم ما عرفتك وانا معجب بيكي جدا ومن اول لحظة شوفتك فيها وانا قررت اني اقرب منك والحمد لل** نجحت في كدة وادي النتيجة انتي معايا وبتبادليني نفس الأحساس والشعور ومفكرتش اني اسألك عن حياتك الماضية ولا عن جوزك ولا اطلقتي ازاي وميفرقش معايا علي فكروة لأن الماضي بتاعك مليش حق فيه بس معرفش ليه كل ما بقرب منك بيذيد جوايا فضول اني حابب اعرف عنك كل حاجة وطبعا مش هجبرك انك تحكيلي ولا هفرض عليكي بس لو حابة تحكيلي عنك وعن حياتك قبل ما تعرفيني. هكون سعيد جدا .. وصدقيني مهما كانت حياتك قبلي او مشاعرك نحو طليقك مش هزعل ولا هضايق لان كل شخص بيبقي له مشاعرة وظروفة اللي مبيبقاش متحكم فيها وخرجة عن ارداتة سلوى :: لا طبعا هحكيلك وعلي فكرة انا اللي كنت هحكيلك حتي لو مكنتش طلبت مني علي الأقل تعرفني اكتر ودلوقت انا شايفة انة من ابسط حقوقك عليا انك تعرف علي الأقل اساسيات حياتي وانا كنت عايشة ازاي مع جوزي اللي عشت معاه اكتر من خمس سنين في عذاب تعب نفسي انا :: ياه معقول حد يبقي معاه القمر ده ويتعب نفسيتة ده المفروض يخليكي ملكة سلوى :: هههههههه مش اوي كدة يا كامل .. انت بس علشان عيونك حلوة شايفني كدة انا :: واللي يشوفك غير كدة يبقي راجل اعمي مبيشوفش سلوى :: يخليك ليا ومنحرمش منك ولا من لسانك اللي بينزل عسل ده انا كنت بعيش مع والدي وولدتي وليا اتنين اخوات بنات اصغر مني وكانت حالاتنا المادية متيسرة او اعلي شوية وكنت في الفترة اللي اتعرفت فيها علي محمود طليقي كنت مشتركة في جيم وكنت كل يوم تقريبا بروح الجيم علشان كنت حاسة ان جسمي مليان شوية وعايزة اخس لاني ذي زي اي بنت بحلم بجسم رشيق متناسق انا :: يعني انتي عايزة تفهميني ان الجسم الصاروخ ده كان تخين سلوى :: ههههههه لا خالص بالعكس انا كنت ارفع من كدة بس انا في الوقت ده كان عندي هسهس في دماغي اني تخينة وكنت خايفة اتخن اكتر وكدة .. جنان بنات ساعتها انا :: اها وبعدين ،، كملي سامعك سلوى :: وهناك بقي شوفت محمود واعجبت بيه وبجسمة وشكلة اللي كان شبه بتوع السينما وجسمة الرياضي وقولت هو ده فارس احلامي اللي هياخدني علي حصانة الابيض في ابيض ورسمت احلامي الورديه انا :: واتعرفتوا واتخطبتوا مش كدة سلوى :: اها اتعرفنا. و تمت الخطوبة بسرعة وبعدها ب ست شهور اتجوزنا .. ومرت السنة الاولي من جوازنا من غير اي مشاكل بينا نهائي انا :: وبعدين ايه اللي حصل سلوى :: اكتشفت انة كان مريض نفسي وبيتعالج وكان شفي من مرضة النفسي. ورجعلة المرض بعد سنة من جوازنا انا :: مش فاهم يعني ايه كان مريض نفسي وشفي سلوى :: اللي عرفتة بعدين انة تأثر وتعب نفسيآ بسبب واحدة كان بيحبها وكان خلاص علي وشك زواجة منها وبعد قصة حب اكتشف خيانتها مع اعز اصحابة في شقتة وانها مش بنت وده سبب له مشاكل نفسية كبيرة ومبقاش عندة ثقة في حد نهائي. واخد فترة يروح لدكتور نفسي والمفروض انة اتعالج وبعد فترة اتعرف عليا وتمت الخطوبة والزواج بشكل سريع انا :: طب هو ليه معرفكيش انة كان مريض او حد من قرايبة زي مامتة او باباه او حد من اخواتة صارحك بموضوع مرضة ده سلوى :: للأسف محدش قالي ولا عرفني مع اني لو كنت عرفت مكنتش هزعل ولا كنت هفسخ الخطوبة بالعكس انا مقتنعة ان المرض النفسي مرض يمكن علاجة زيو زي اي مرض عضوي بس بياخد وقت انا :: طب ايه اللي خلي المرض النفسي يرجعلة تاني طالما عايش معاكي سعيد وحياتكم هادية سلوى :: هتصدقني لو قولتلك معرفش بس انا اتوظفت في شركة محترمة اللي شغال فيها وفيق صاحبك وطبيعي شغلي كا موظفة علاقات عامة حتمت عليا اني البس شيك واوقات بيكون في عشاء عمل وكدة فاغصب عني بلبس لبس يليق بالسهرات دي لقيتة فجاءة بقي بيغير بشكل رهيب وغيرتوا اتسببت لي في مشاكل ملهاش حصر والغيرة تحولت الي شك وبقي يراقبني مطرح ما اروح واي مكالمة تجيلي ياخد الرقم ويكلمة وفي الأخر رفع عليا قضية اثبات نسب انا :: يا نهار اسود حتي شك ان ابنكم اكرم مش ابنة سلوى :: واتمرمط في المحاكم بس كسبت القضية وبعدها رفعت عليه قضية خلع وخلعتة انا :: يعني انتي خلعتيه مش اطلقتي سلوى :: اه خلعتة وقولت هعيش حياتي لاكرم ومش عايزة حاجة من الدنيا وبصراحة كرهت صنف الرجالة لغاية ماشوفتك انا :: بصراحة انتي فعلا اتعذبتي معاه وكتر خيرك انك استحملتي 4 سنين شوية قالتلي وريني بقي الجيل اللي جبتة ومسكتة وفضلت تقراء اللي مكتوب عليه وضحكن وقالت ابه قلة الأدب دي انا :: قلة ادب ايه ؟ سلوى :: مكتوب عليه يدهن رأس العضو ويترك ساعتين ثم يغسل بالصابون جيدآ قبل العملية الجنسية يعني تدهن الراس كويس ههههههه انا :: دانا هدهن الراس والبيضان كمان ههههه سلوى :: اخدت بالها ان اكرم قاعد وبرقتلي بعنيها وقالت بطل قلة ادب الواد قاعد انا :: هههههههه ماشي. طب عايز احط الننس في الننوس سلوى :: انت اه منك انت مشبعتش من اللي عملتة امبارح انا :: في حد يشبع من الزبدة البلدي سلوى :: مش هينفع النهاردة خالص انا جسمي كلة وجعني وتعبانة بجد من امبارح منمتش غير تلات ساعات خليها بكرة انا :: ماشي يا قلبي بكرة بكرة قعدنا شوية وبعدين قالتلي مش يلة بينا بقي قولتلها يلة بينا وقمنا اتمشينا لغاية ما وصلنا الشاليه و كل واحد واحد راح علي غرفتة دخلت غرفتي وقلعت هدومي وقولت اناملي ساعة ارتاح شوية وبعدين اصحي وكانت الساعة في حدود الثالثة عصرآ طفيت النور خليت الاوضة ضلمة ورميت جسمي علي السرير وروحت في النوم صحيت علي رنة تليفوني. مديت ايدي وجبت التليفون اللي كنت حاطة تحت المخدة وبصيت لقيت المتصل سميرة انا :: الو سميرة :: ايه يا كامل فينك غطسان من بدري انا :: انا في اوضتي نايم سميرة :: نايم في اوضتك لوحدك ؟ انا :: اه لوحدي .. هي الساعة كام دلوقت سميرة:: الساعة اربعة وربع انا :: امال انتوا فين طيب سميرة :: انا ووفيق في غرفتنا لسة داخلين مفيش ربع ساعة ..لقينا نفسنا لوحدنا وبصراحة ملينا فأنا قولت ل وفيق همشي. قالي وانا كمان ومشينا انا :: طيب هتعملوا ايه انتوا من هنا للسهرة لسة الوقت بدري اوي سميرة :: مش عارفة بس انا هحاول ناملي ساعة كدة علشان ابقي مفوقة معاكم .. ووفيق اهو نايم قدامي انا :: ماشي يا جميل انا هقفل علشان اسيبك ترتاحي دلوقت ونبقي نتقابل علي 10 بالليل كدة في غرفتكم سميرة :: ماشي سلام انا :: سلام قمت عملت كوباية شاي وفتحت التليفزيون ولعتلي سيجارة وفضلت اقلب في القنوات لغاية ما لقيت فيلم عربي قديم بحبة للفنان اسماعيل ياسين .. وعشت مع الفيلم الجزء العاشر شوية ولقيت سلوى بعتالي علي الواتس سلوى :: حبيبي عدول صاحي ولا نايم انا :: صاحي ياقلب عدول سلوى :: ايه انت منمتش ولا نتمت وصحيت انا :: لا نمت ساعة كدة وصحيت ومش لاقي حاجة اعملها غير اني بتفرج علي التليفزيون سلوى :: الحال من بعضة بس انا جسمي وجعني وحاسة اني مكسرة خالص ومكسلة اقوم من عالسرير . انا :: بعد الشر عليكي وعلي جسمك اجي اعملك مساچ يريحك سلوى :: هههههههه يريحني ولا يريحك انت انا :: يريحنا احنا ال اتنين هههه سلوى :: ههههه هو من جه هيريحني فهو هيريحني بس هيكسر جسمي اكتر ماهو متكسر ههههه انا :: مين قالك كدة دانا هيريحك وهدلع جسمك وهكون حنين عليه سلوى :: اه مانا عارفة وانت الصراحة استاذ في كدة بس بردو انا دلوقت مش حمل دلعك وحنيتك هههههه انا :: خلاص يا ستي براحتك .. انتي اللي خسرانة سلوى :: حبيبي انت وروحي وعمري ما اخسرك ابدا انا :: تسلميلي يا قلبي انتي ومنحرمش منك ابدا سلوى :: تعرف انك وحشتني اوووي برغم اننا كنا مع بعض من كام ساعة بس انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي اووووي ومش بشبع منك ابدا حتي وانتي معايا وعنيا في عنيكي سلوى :: يالهوووي علي الكلام الحلوة اللي يدوخ انا :: الحلو يستحق الحلو وانتي مش حلوة وبس انتي قمري اللي منور ليا حياتي يافوفتي سلوى :: وانت يا عدول عمري وقلبي وحياتي اللي بدءت اعيشها من لحظة ما عرفتك انا بجد ياكامل مش عارفة اوصفلك انت عملت ايه في حياتي وخليت دنيتي بقي ليها طعم تاني بعد ما كانت الحياه بقت مملة وملهاش اي معني انا :: يخليكي ليا ومنحرمش منك ولا من قلبك الحنين عليا سلوى :: ويخليك ليا وتفضل علي طول منور حياتي يا عدول .. عارف يا كمولة انا عايزة اقولك علي حاجة بس مكسوفة انا :: يا نهارك مش فايت ايه مكسوفة دي لا كدة بجد هزعل اوي منك سلوى :: اصل اللي عايزة اقولوا مش متعودة اقولوا كدة عادي اصلة كلام عيب هههههه انا :: لا طالما كلام عيب يبقي ميصحش ... تفضلي ساكتة قولي بسررررعة ههههههههههه سلوى :: انا بصراحة بغير اوي عليك لما بتكون في البحر وانت لابس المايوه بيكون ..... ؛؛؟ ظاهر اوي وتخين وباين للناس وشكلة بصراحة بيجنن مع المية وانا مش عايزة حد تاني يشوفة وده بيجنني من جوايا انا :: ايوة بقي النقط اللي حطاها دي معناها ايه مش فاهم سلوى :: ههههههه لا انت فاهم وبتستعبط انا :: هههههه مليش فيه كبرت في دماغي ولازم تقولي سلوى :: بتاعك يا مايص انا :: اللي هو اسمة ايه بقي سلوى :: لا مش هقول اسمو انا هههههه انا :: و**** هزعل ومش هكلمك .. هو فيه بينا كسوف طب مانا بقول كسك وطيزك ومش بتكسف منك سلوى :: انت راجل قليل الادب لكن انا مؤدبة هههههههه انا :: هتقولي ولا اجيلك الأوضة بتاعتك واخليكي تقولي غصب عنك سلوى :: اكرم صاحي مش هتعرف تخليني اقول انا :: مين قالك كدة دانا مجنون وابن مجانين تحبي تشوفي ؟؟ سلوى :: لا لا خلاص هقول يا مجنون .. زبك خلاص ارتحت كدة انا :: اه ارتحت وبعد كدة مفيش كسوف مني وال تحسي انك عايزة تقوليه قوليه علي طول ماشي سلوى :: ماشي .. حكم القوي بقي هعمل ايه انا :: مالة زبي بقي هههههه سلوى :: تاني .. ههههههه مأنا قولتلك برغم انة بيكون شكلة حلو اوووي وبيبقي نفسي اقوم اهجم عليك وامسكة امصة وارضعة واحطة كلة جوايا بس بيبقي جوايا بردو غيرة ومش عايزة حد ياخد بالة منة غيري انا :: يخرب بيت عقلك تصدقي انا من كلامك ده زبي وقف وبقي زي الحديدة سلوى :: هههههه يا كداب انا :: انا كداب طب استني هخليكي تصدقي وصورت زبي وبعت صورتة ليها سلوى :: يخرب بيت جنانك .. بس شكلة مغري اوي وهو واقف كدة فيه شموخ انا :: اه واقف علشان عايز يدخل جواكي يرضيكي كدة سلوى :: حبيبي طبطب عليه وقولوا معلش حبيبتك تعبانة وانا بكرا هصالحوا هههههه انا :: لا انا مليش دعوة ومش هتدخل بينكم انتوا احرار مع بعض وشوفي هتقدري تصالحيه ازاي سلوى :: بقي كدة ماشي .. انا بقي هعرف اصلحة وهبوسوا وهمصة واحطة جوايا ومش هشيلة غير لما يكون رضي عني انا :: هتحطيه فين بالظبط ؟؟ سلوى :: انت اخ منك. لئيم ومش سهل انا :: ههههههههه سلوى :: هحطة في كسي وافضل قافلة عليه كسي وهو بينكني تعرف يا كامل انا نفسي في ايه انا :: نفسك في ايه ياقلب كامل سلوى :: نفسي اقطع زبك ده واخليه جوا كسي ومشلهوش ابدا ويبقي معايا وجوايا مطرح ما اروح .. وانا صاحية وانا نايمة وانا في الشغل. .. زبك يبقي جوا كسي ديما انا :: وانا اعيش من غير زبر يا مفترية ههههههه سلوى :: اه علشان اضمن ان زبك يبقي ليا لوحدي وميروحش لوحدة غيري انا :: طيب ياعمري هبقي اعملك منة نسخة تبقي معاكي وتحطيه في كسك زي مانتي عايزة سلوى :: لا يا حبيبي مش عايزة نسخ انا .. انا عايزة الأصل انا :: ههههههه ماشي .. هسيبك انا عشر دقايق بس هروح اعمل كوباية شاي وراجعلك علشان نشوف موضوع زبي ده سلوى :: ماشي يا قلبي مستنياك ومتتأخرش عليا علشان انت بتوحشني موت قومت عملت كوباية شاي وقلعت البوكسر وجبت الجيل ودهنت بيه زبي علشان خلاص الوقت قرب علي نيك الشرموطة سميرة مرات وفيق صاحبي وفضلت كدة من غير البوكسر علشان الجيل ميتمسحش في البوكسر. كملت كلامي مع سلوى لغاية قبل الميعاد بنص ساعة اتحججت ان الموابيل خلاص هيفصل شحن بصراحة كلامي مع سلوى اداني شحنة جنسية رهيبة ومش محتاج اخد الفياجرا بس قولت زيادة الخير خرين ولازم النهاردة افشخ الشرموطة قدام جوزها واخلي وفيق يعرف انة مش راجل قصاد زبي قومت اخدت البرشامة وعملت كوباية شاي تانية علشان ترفع وتعلي معايا ولقيت تليفوني بيرن بصيت لقيتها سميرة اللي بتتصل انا :: الو يا سحورتي سميرة :: ايه مش جاي ولا ايه انا :: جاي طبعا هاخد حمام بس و هلبس هدومي وجاي سميرة :: لا تعالي وابقي خد حمامك هنا عندي انا عايزة انا اللي ادعكلك جسمك خلص تعالي بسرعة علشان مستنياك انا :: ماشي خلاص جاي لبست هدومي وقفلت الموبايل علشان لو سلوى اتصلت تلاقي تليفوني مقفول ومتعرفش توصلي وخرجت روح عند سميرة ووفيق رنيت الجرس فتحلي وفيق وفيق :: ازيك يا كامل .. انا :: ازيك يا وفيق وفيق :: تمام يا صاحبي .. اتفضل دخلت لقيت سميرة لابسة قميص نوم فوشيا سكسي ابن متناكة شفاف وتحت منة اندر فتلة نفس اللون بس افتح شوية من قدام شبكة علي شكل قلب ومن ورا عبارة عن خيط رفيع داخل بين طيزها سلمت عليا وانا سملت عليها ومسكتها من وسطها واخدتها في حضني وشفايفها بين شفايف وفضلت امص شفايفها قدام العرص جوزها اللي قعد علي الكرسي بيتفرج علي مراتة وهي في حضني قولتلها :: يخرب بيت جسمك الملبن ده وبصيت علي وفيق وقولت له. ايه ياعم الصاروخ ده انت بتقدر عليها لوحدك ازاي ضحك وقالي خلاص بقي مش هبقي لوحدي سميرة ضكت وقالت لما اشوف كامل. بقي النهاردة هيعمل ايه ضحكنا وقعدت علي الكرسي اللي جنب وفيق سميرة :: دخلت المطبخ وجابت صنية فيها عصير وطبق فيه فواكه مشكلة وقعدت علي الكرسي اللي جنبي وكل شوية تديني تفاحة مقشرة ومقطعاها وتأكلني في بوقي وايدها علي زبي ومش معبرة العرص جوزها وانا كل شوية اميل عليها واخطف بوسة من شفايفها انا :: انا هدخل اخد دش بسرعة بقي وجايلكم سميرة وانا هاجي ادعكلك جسمك يا روحي دخلت وقلعت هدومي وهي جابت الشامبو ودعكت بيه جسمي لغاية ما عملت رغاوي كتيرررر ونزلت علي زبي وتتغزل فيه ووفيق جوزها سامع كلامها من برة وهي عمالة تدعك في زبي بأديها وجسمي كلة وطلعت فضلت توبس وتمص لساني شوية وخلصت الدش بتاعي خرجت جابتلي فوطة مسحت جسمي وبعدين لفيت الفوطة علي جسمي وخرجت قعدت في مكاني وهي قعدت جنبي وحاطة ايدها تحت الفوطة بتلعب في زبي شوية وقولت ل وفيق فين ياعم الحشيش اللي قولت عليه وفيق :: ثواني وهيبقي عندك دخل المطبخ وشوية خرج بصنية عليها صباع حشيش وورق بفرة وعلبتين سجاير الم ام ازرق وقعد قصادي وبقي بيلف السجاير عمل تقريبا 4 چوبات وقولت له كفاية متلفش تاني انت عايز تموتنا سميرة مسكت اول چوان وراحت موالعاه واخدت نفسين وناولتني اكمل اخدت منها الچوان واخدت اول نفس وميلت علي شفايفها بوستها وطلعت النفس من بوقي علي بوقها فضلت اشرب وهي تاخد مني لغاية ما خلصنا اول چيوان من غير ما حتي نعزم علي وفيق الدماغ عندي رفعت والمزاج بقي عنب ورايق علي الأخر وحسيت اني سلطان زماني سميرة :: طلبت من وفيق يدخل المطبخ يجيب العشاء من جوا وفيق قام جاب طرابيزة بتتفرد من جنب التلاجة وفردها وحط عليها مفرش ودخل المطبخ وجاب صنية كبيرة عليه فرختين مشوية مقطعين وطبق مليان كفتة والعيش والسلطات سلطة طحينة وسلطة خضار وقعدنا علشان ناكل اكلنا واول مرة اكل كمية الأكل دي بسبب الحشيش طبعآ لأنة بيجوع ودخلت عملت شاي و ولعنا الجيوان التاني وبمسينا علي وفيق بيه وانا وسميرة ولعنا الجيوان التالت وشربناه مع بعض حسيت اني سخنت وهجت علي الاخر وخلاص لازم انيك اللبوة سميرة قومت اخدتها في حضني وهاتك يا بوس ومص شفايفها بشفيفي. ايدي بتدعك في بزازاها ووفيق جوزها مطلع زبة وبيدعك فيه وهو بيتفرج علي مراتة وانا هاريها بوس ودعك في بزازها ... راحت ذقتني وبعدت عني وقالت لا مش علي طول وراحت مشغلة اغاني علي صب كان موجود في الغرفة وبدءت الرقص وجسمها عامل زي الملبن كل حتة في جسمها بتتحرك لوحدها ودي كانت اول مرة اشوف فيها سميرة وهي بترقص وكانت كسم صفيناز جنبها وكل شوية تيجي تدعك طيزها علي زبي وتروح تدعك طيزها في زب جوزها وتقعد عليه حوالي نص ساعة متواصلة من الرقص والدلع وانا زبي بقي عبارة عن جمرة نار. وهجت عليها بطريقة رهيبة مفعول الفياجر مع الحشيش ومع لبس سميرة السكسي ورقصها الفاجر وفكرة انك بتعمل كل ده معاها قدام جوزها كل ده كفيل يخلي الحجر يطلعلة زب ويقوم ينكها معانا سميرة جت بين رجلي وقعدت علي الأرض علي ركبها وشالت الفوطة اللي مداري بيها زبي ومسكت زبي بأيدها وعنيها علي جوزها اللي عينة مش متشالة من علي مراتة اللي اول مرة يتحقق فيها املة ويشوف مراتة وهي مع راجل تاني غيرو طلعت لسانها ومشتة علي زبي وابتسامة اترسمت علي شفايفها طلعت منها وهي بتبص علي العرص جوزها وهو عمال يدعك في زبة سميرة :: يالهوووي علي زبك يا كمولة يالهوي علي جمالة وشكلة وفتحت بقوها بمحن وشرمطة وبدءت تمص زبي برااااحة وانا مايل بضهري وراسي علي الكرسي وسايب نفسي وزبي لسميرة نزلت بلسانها علي بضاني تلحسها بحركات لولبية من تحت بيضاني لفوقها وترجع تطلع تاني علي زبي وتلحس العرق بتاعة لغاية ما توصل للراس شوية ومسكتها من شعرها وبقيت بضغط علي راسها لغاية ما زبي كلة يدخل في بوقها لقيت وفيق قام جاب الموابيل وهيصور مراتة وهي بتمص زبي انا :: وفيق عارف لو جبت وشي مش هرحمك وفيق :: لا متخفش مش هجيب وشك وابتدي يصور مراتة وهي بتتفنن في مص زبي سميرة :: زبك حلو اووووي وتخين وجميل انا :: زبي انا ولت زب وفيق سميرة :: لا زبك انت احلي واتخن يا روحي ووفيق عمال يصور مراتة وهي بتتغزل وتمص في زبي ويصور كسها وخرم طيزها وهي مفلقسة بتمص زبري قومت ومسكتها من ايدها واخدتها علي السرير ودخلت بين رجليها بدماغي وقربت من كسها اللي كان مفتوح ولونة الوردي مستني لمسات لساني وحركاتة وفتحت كسها بصوايعي ولساني بيتحرك بين شفايف كسها لحس ومداعبة بطرف لساني سميرة :: ااااااه يا كمولة ااااااه انت فنان في لحس كسي اااااااه وفيق بيصور تعبير وش مراتة وكلامها ليا وهي فاتحة رجليها وانا بلحس كسها وقالت ل وفيق هات زبك يا عرص علشان عايزة امصة وفيق :: خدي يا متناكة زبي في بوقك اهو هو كان واقف علي ركبة وراها وهي نايمة وزبة من فوق راسها ساقط علي بوقها مسكتة بأيدها وفضلت تؤضع فيه وانا من تحت بلحس كسها وبصوت كلة منيكة وخولانة من وفيق ومحن من سميرة وفيق :: مبسوطة يا عمري سميرة :: اوووووي يا وفيق اوووي وفيق :: كامل بيعمل فيكي ايه سميرة :: بيلحس كسي وفيق :: بيلحس كس اوي سميرة :: اه اوووي وحلووو اوووي وفيق :: وانا بعمل ايه سميرة :: بتعرص عليا يا روحي وفيق :: يعني معرص عليكي انا سميرة :: اه يا روحي انت معرص عليا وانا بتناك من صاحبك كلامهم خلي زبي بقي خلاص علي اخرو بجد روحت فاتح رجليها علي الأخر ودخلت بوسطي بين وراكها سميرة مسكت زبي وحطتة علي كسها ووفيق بيصورها وهي ماسكة زبي وبتمشيه علي كسها .. حطتة علي اول كسها وابتديت انا بالضغط بوسطي وجسمي علي زبي لغاية ما بقي زبي كلة جوة كسها وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة في كسها وهي بتمص في زب جوزها ووفيق بيصور مراتة الشرموطة وهي بتتناك مني وبصوت كلة منيكة وفيق :: سميرة يا روحي سميرة :: نعم ياقلب سميرة وفيق :: كامل بيعمل ايه سميرة :: بينكني وفيق :: بينكي اووي سميرة :: اه يالبي اوووووي اووووي وفيق :: زبة فين دلوقت سميرة :: جوا كسي وفيق :: طب وانا مين سميرة :: انت عرصي وجوزي حبيبي وفيق :: مبسوطة وانتي بتتناكي قدامي سميرة :: اووووووي اووووي وانا شغال بينك في مرات العرص وفيق وهو مبسوط ان مراتة تحت زبي وتتأوه من المتعة نمت علي ضهري وقولتلها تعالي بقي اقعدي علي زبي يا لبوة سميرة قامت ووشها ناحيتي وجت وقعدت علي زبي اللي رشق جوا كسها بسهولة ووفيق نزل تحت طيزها بالتليفون وفضل يصور زبي وهو جوا كس مراتة اللي عمالة تطلع وتنزل علي زبي وانا حاضنها بأيدي وفيق حط التليفون بعيد شوية وخلاه يصورنا وهو ثابت في مكانة وجه من ورا مراتة سميرة ونزل علي ركبة وابتدي يحط زبة في طيز مراتة وبقينا احنا الأتنين بنيك الشرموطة سميرة انا زبي جوا كسها وهو زبة جوا طيزها من الخلف سميرة :: ااااااااااه ااااااااه يخرب بيت كدة حلوووو. اوووي الوضع ده وفيق :: يعني عاجبك الوضع ده يا شرموطة سميرة :: اوووووي اوووي وفيق :: يعني كان عندي حق اني عايزك تتناكي من اتنين سميرة :: اه ياعمري ااااااااااه فضلنا اكتر من عشر دقايق بنيك مرات العرص انا و هو. لغاية ما وفيق جاب لبنة جوا طيز سميرة. وانا كملت في كسها نيك قولت لسميرة بعد ما خلاص هريت كسها نيك روحي يا لبوة اغسلي طيزك من لبن جوزك وتعالي راحت سميرة تغسل طيزها كويس ووفيق عمال بيصور زبي وانا نايم علي ضهري سميرة جت بعد ما غسلت طيزها خلتها تفلئس زي الكلبة ومسكتها من وسكها وحشرت زبي جوا طيزها ووفيق جوزها ماسك الموبايل بيصورها. هي بتتناك مني في طيزها سميرة :: صور يا خول صور يا متناك صور مراتك الشرموطة وهي بتتناك من صاحبك وفيق :: كامل بيعمل فيكي ايه سميرة :: بينكني في طيزي وفيق :: بينكك ازاي يا لبوة سميرة :: بزبة يا وفيق بزبة وفيق :: عاجبك زبة وهو في طيزك سميرة :: اووي اوووي زبة جميل وناعم اوووي علي طيزي انا بدءت ارزع زبي بكل قوة جوا طيزها اللي بقت واسعة اووووووي سميرة :: ااااااه برررراحة يا كامل بيوجع انا :: خليه يوجعك يا شرموطة فضلت ادخل زبي واخرجة بسرعة اكتر وماسكها من لحم طيزها بكل قوة وهي عمالة تصرخ من الالم لغاية ما خلاص حسيت اني هجبهم سميرة :: ما تجبهمش في طيززي انا عايزة اشرب لبنك طلعت زبي من طيزها ووفيق مستني اللحظة دي اللي يشوف مراتة وهي بتبلع لبني حطيت زبي جوا بوقها وهي بأيدها بتدعك زبي ووفيق مركز بالكاميرا علي وش وبق مراتة لغاية ما انفجر زبي باللبن جوا بوقها وفضلت تمص في زبي لغاية اخر نقطة وبعدين فتحت بوقها ل وفيق علشان يصور اللبن جوا بوقها وبعدين بلعتة اترميت علي السرير وسميرة نامت في حضني ووفيق نام تحت رجل مراتة وبعد ساعة من راحة جسمنا. قومنا لفينا حشيش تاني وكملنا السهرة الجنسية مرة تانية اللي وفضلنا لغاية الفجر وكانت اجمل واحلي سهرة سهرتها في حياتي الي اللقاء في الجزء الحادي عشر الجزء الحادي عشر وبعد ما السهرة خلصت واتمتعنا بلحم سميرة المتناكة طلبت من العرص جوزها يفرجني علي الفيلمين اللي صورهم وبعد ما تأكدت ان وشي مش باين فيهم قولت له يبعتهملي علي الواتس وبالفعل بعتهم قبل ما امشي مشيت وروحت الأوضة بتاعتي ودخلت فتحت التليفون ليقت رسايل علي الواتس من سلوى طبعا مردتش افتحهم وقولت الصبح لما اصحي اشوف كاتبة ايه مع اني عارف انها قلقت عليا ... روحت علي السرير و ما صدقت رميت جسمي علي عليه وروحت في نوم عميق ومصحتش غير الساعة 11 الصبح ولقيت سلوى رانة عليا اكتر من 5 مرات و 4 رسايل علي الواتس دخلت اخدت دش وعملت كوباية شاي وكان عندي صداع رهيب مقدرتش اخرج للبحر فقولت خليني قاعد لغاية ما الصداع يروح شوية ومسكت تليفوني وفتحت رسايل الواتس لقيتها هتتجنن علشان تطمن عليا وانها من القلق جت خبطت عليا الباب الصبح من غير اي جدوي رديت عليها وطمنتها علي الواتس بس من الواضح انها سايبة التليفون في الأوضة لأن الرسالة لسة متفتحتش بعد ساعة الباب بتاعي خبط قمت فتحت لقيتها سلوى وسميرة ومعاهم اكرم سميرة عملت نفسها متعرفش انا كنت فين بالليل سميرة :: ايه يا كامل. كنت فين بالليل وليه نايم لغاية دلوقت سلوى :: كنت فين يا كامل ؟ ومش بترد علي تليفوني ليه ولا علي الرسايل انا :: فيه ايه بس للقلق ده كلة ؟ انا امبارح تليفوني فصل شحن وحطيتة علي الشاحن ونسيت خالص افتحة ونمت .. صحيت بالليل قبل الفجر جنبي وجعني روحت الصيدلية اخدت حقنة ولما رجعت افتكرت التليفون فتحتة ونمت تاني ولسة صاحي من شوية حتي مقدرتش اخرج. و علي فكرة يا سلوى رديت علي رسايلك اول ما صحيت سميرة وعلي وشها ابتسامة خبث وسخرية لا الف بعد الشر عليك يا كامل طب ما اتصلتش ليه كان وفيق راح معاك الصيدلية انا :: تسلمي يا سميرة .. بسيطة مش محتاجة اقلقكم معايا سلوى :: بعد الشر عليك يا كامل معلش متزعلش مني كنت قلقانة عليك انا :: لا طبعا عمري ما ازعل من قلقك وخوفك عليا .. تسلميلي يا قمر سميرة :: طب ايه مش هتنزل معانا ولا ايه انا :: عندي صداع هيفرتك دماغي سلوى :: ليه بس بعد الشر عليك سميرة :: طب ثواني هروح اجيبلك حباية علشان الصداع .. اه صحيح انت فطرت انا :: لا لسة محطتش حاجة في بوقي سلوى :: شافت كوباية الشاي .. ايه ده يا كامل انت بتشرب شاي علي معدة فاضية سميرة :: انا هروح اجبلك سندوتشين وحباية للصداع وجاية اوعا تشرب الشاي ماشي انا :: ماشي سميرة :: تيجي معايا يا اكرم ولا هتفضل مع مامتك اكرم :: لا انا هفضل مع ماما سلوى :: روحي انتي يا سميرة اكرم هيفضل معايا سميرة :: ماشي هروح انا ومش هتأخر سلوى بعد ما سميرة مشيت قالتلي كامل هي سميرة تعرف حاجة عن اللي بينا ؟ انا :: لا طبعا ليه بتقولي سلوى :: مش عارفة .. بس حاسة انها شاكة او عارفة اهو مجرد احساس بيرودني انا :: تلقيها بس شكت من خوفك عليا وسؤالك عني سلوى :: معقول تكون حاسة ان في حاجة بينا ؟ انا :: معرفش بس ممكن ! سلوى :: ماشي .. المهم انت يا قلبي ايه اللي تاعبك انا :: مفيش كان شوية تعب في جنبي واخدت حقنة بس دلوقت كويس سلوى :: طب ياحبيبي لازم تروح تكشف وتشوف ده ايه انا :: مش محتاجة اكشف يمكن كان شوية برد في جنبي سلوى :: ايدها علي فخدي.. حبيبي علشان خاطري خد بالك من نفسك انا :: ايدي علي ايدها .. تسلميلي ويسلملي قلبك الحنين ده يا روحي اكرم :: ماما عايز اشرب سلوى :: ادخل المطبخ يا اكرم واشرب من جوا اكرم دخل المطبخ و سلوى اترمت في حضني وشفايفها بتاكل في شفايفي وفضلنا نبوس بعض ونحضن بعض لغاية ما حسينا ان اكرم شرب وخارج من المطبخ.. اتعدلت ورجعت قعدت زي ماكانت قولتلها .. ايه النهاردة ولا ايه سلوى :: انت مش تعبان انا :: تعبان مين دانا ذي الحصان ضكت وقالت وانا اصلا مش هسيبك النهاردة انا :: حلو علشان اجرب بقي الچيل وضحكت سلوى :: ههههههه وال*** انا خايفة تموتني بالچيل بتاعك ده الباب خبط .. لسة هقوم افتح اكرم جري فتح الباب وقال .. طنط سميرة جت وعمو وفيق دخلوا وسلموا عليا وفيق :: ايه يا عم مالك سميرة قالتلي انك كنت تعبان امبارح وغمزلي بعنيه انا :: اه شكلهم شوية برد في جنبي بس خلاص بقيت تمام وفيق :: امال مالك مصدع ليه انا :: من قلة النوم باين كدة سميرة :: خد افطر يلة وسيبك من وفيق علشان تاخد حباية الصداع وادت ل سميرة واكرم سندوتشات واحمظ وهي قعدو علي الكراسي وفطروا معايا بعد ما خلصنا فطار سلوى قامت وقالت هروح اعملكم الشاي وفيق جه وقعد جنبي علي السرير وهو بيبتسم مال عليا في ودني وبشويش بقي كان عندك مغص امبارح في جنبك انا :: امال ابرر قفل تليفوني امبارح بأيه يا ناصح وفيق :: طيب بقولك ايه هي سلوى مش هتنضم معانا انا :: تنضم معانا فين مش فاهم سميرة :: انت مش فاهم بجد ولا بتستعبط انا:: فيه ايه شكلكم عايزين تقولوا حاجة انا مش فاهمها وفيق :: اه انا بصراحة هموت علي سلوى وعايزها تنضم معانا في الحفلة اللي جاية انا :: احة يا وفيق كلة الا سلوى سميرة :: ليه بقي اشمعني انا اه وهي لا انا :: علشان سلوى تخصني ومحدش هيلمسها غيري وفيق : ليه بقي ما سميرة مراتي انت ولسة بيتكلم سلوى جت بالشاي وحست اني وشي متغير وباين اني مضايق وسميرة ووفيق كمان وشهم متغير سلوى :: فيه ايه باجماعة مالكم وسكتوا ليه لما انا جيت انا :: مفيش يا سلوى وفيق :: لا فيه اقعدي وانا هشهدك انا اتصدمت من كلام وفيق وروحت مزعق في وفيق وصرخت في وشة فيه ايه يا وفيق وفيق :: مالك ياعم بتزعق ليه فيا دس غلطتي اني مش عايزك تمشي حسيت اني هديت بعد الجملة اللي قالها وفيق واعصابي ارتاحت شوية واخدت نفس عميق لاني عرفت انة هيقول حاجة غير اللي كنا بنتكلم فيها سلوى :: مالك يا كامل متعصب ليه محصلش حاجة ولا انت مش عايز وفيق يحكيلي علي اللي مضايقك وفيق :: يا ستي احنا كنا متفقين نقعد يومين تاني او تلاتة وهو عايز يمشي بكرا. ينفع كدة سلوى :: مش انت كنت موافق يا كامل ايه اللي غيرك انا :: طب اعمل ايه يا سلوى اتصلت بصاحبي اللي معايا في الشغل علشان يظبط الاجازة يومين كمان وقالي هشوف ومردش وكل ما اتصل بيه ميردش سلوى :: من هنا لبليل يكون رد عليك ثم كمان ياكامل طالما زميلك مردش يبقي اكيد خلاص هو اتصرف لأنة لو متصرفش هيتصل بيك ويعرفك انا :: طالما انتي شايفة كدة خلاص وفيق :: احنا تتخانق وتزعق فينا لكن سلوى توافق .. ماشي ياعم سلوى المسكينة حاولت تلطف الجو بيني وبين وفيق لانها كانت فاكرة ان الزعل اللي بينا كان بسبب الكلام اللي قالوا وفيق وفضلت تتكلم وتدافع عن وفيق وسميرة وعني وان الظروف بتاعتي وظروف شغلي هي السبب مش اكتر واننا صحاب ومينفعش نزعل من بعض وانا عارف ان سميرة بتحبني وبتغير عليا من سلوى واني عاجبها وداخل دماغها وهي عايزة تكسر عين سلوى وتحولها في نظري الي شرموطة علشان علي الأقل متبقاش سلوى احسن منها في حاجة سميرة :: معلش يا وفيق سيبة يدلع علينا انا :: اه طبعا ادلع عليكم هو انا ليا غيركم وفيق :: طيب احنا بقي هنسيبك وهبقي اطمن عليك بالتليفون واذا الصداع راح ابقي تعالي ... احنا هنروح ننزل المية وفيق وسميرة مشيوا وكمان سلوى مشيت معاهم وفضلت افكر في الكلام اللي قالوا وفيق. واذاي هقدر انقذ سلوى من وحل الشرمطة اللي سميرة عايزة ترمي سلوى فيه وقررت اني هرفض مهما حصل وبدءت اخاف من وجود سلوى وسط سميرة ووفيق وقررت اني لازم اخرج اروحلهم بسرعة وامنع علي قد ما اقدر استفاردهم ب سلوى لبست المايوه بتاعي وطيران عليهم. لقيت سلوى واكرم بيلعبوا في البحر. وسميرة ووفيق قاعدين بيتكلموا وسميرة باين علي وشها الغيرة والحقد دخلت عليهم وسحبت كرسي وقعدت معاهم وفيق :: ايه الصداع راح ولا ايه انا :: اه احسن بكتير عن الصبح سميرة :: ايه لما شوفت سلوى الصداع راح ولا ايه انا :: سميرة ممكن تشيلي سلوى من دماغك سميرة :: ممكن تقولي هي احسن مني ف ايه وفيق :: سميرة بالهداوا علي كامل انا :: طب وانتي هيفرق معاكي في ايه انك تحولي سلوى الي ..... وسكت سميرة :: شرموطة مش كدة ؟ مش ده قصدك .. تقصد انها هي احسن مني وانا شرموطة انا :: لا مقصدش كدة انتوا بتعملوا حاجة انتوا بتحبوها وانا كمان حابب ده معاكم بس سلوى مش كدة ليه بقي نرميها علي كدة سميرة :: ماشي يا كامل خلاص وفيق :: خلاص يا سميرة كامل رافض الفكرة دي وهو عندو حق انا :: طب كويس انكم فهمتوني سميرة :: طب النهاردة مش هتيجي نسهر زي امبارح انا :: لا النهاردة مش هينفع وفيق :: ليه بقي ؟ سميرة :: ايه هتسهر مع سلوى الليلة انا :: شيلي بقي سلوى من دماغك يا سحورتي سميرة :: ماشي يا كامل براحتك اووووي وراحت ماشية وهي متنرفزة ووفيق مشي وراها الحوار اللي جاي بين سميرة و وفيق ............................... وفيق بيجري ورا سميرة اللي مشيت وهي مضايقة ومتنرفزة بسبب غيرتها علي كامل وفيق :: سميرة يا سميرة. ومسكها من ايدها مالك متنرفزة ليه ما عنها ما شاركتنا الفراش كفاية انا وانتي وكامل سميرة :: بص يا وفيق سلوى مش احسن مني ولازم اكسر عينها وتتناك منك ومن كامل علشان متبقاش في عنيه احسن مني وفيق :: احا انتي بتغيري علي كامل سميرة :: معرفش بقي وفيق :: متعرفيش ايه .. بجد بتغيري علي كامل سميرة :: بغير مش بغير اللي في دماغي هو اللي هيحصل وفيق :: طب ازاي بقي وكامل رافض سميرة :: سبني بس افكر ومن هنا ل بليل اكون فكرت في حاجة تخليني انفذ اللي في دماغي وفيق :: ماشي مأنا عارفك مش هترتاحي غير لما تنفذي اللي في دماغك ............... انا نزلت المية عند سلوى واكرم وعمت لغاية ما وصلتلهم سلوى :: حبيبي انت جيت انا :: انتي شايفة ايه سلوى :: اخبار الصداع ايه يا قلبي انا:: تمام تقريبا راح خالص ومبقاش موجود سلوى :: طب الحمد لل*** وفضلت العب اكرم واضحك معاه و سلوى بتشاركنا اللعب والهزار لغاية ما لقيت وسميرة ووفيق جم ودخلوا معانا جو اللعب وقضينا وقت من اجمل ما يمكن جوا المية الجزء الثاني عشر لعبنا وضحكنا وهزرنا ولكن كل ما عيني تيجي علي سميرة كنت بشوف نظرات الغيرة من سلوى وكأنها معتبراني جوزها و سلوى دي دورتها اللي جاية تخطف جوزها منها قولت انها مسألة غيرة ومع الوقت هتروح وخلاص هما تفهموا رغبتي في الحفاظ علي سلوى وعدم وقوعها في الوحل تعبنا من البحر وارهقنا فقررت انا و سلوى نخرج للشط نتمشي واكرم معانا بالفعل خرجنا واتمشينا انا وهي وابنها اكرم ايدي في ايدها واكرم في ايدي التانية شوية لقيت سلوى بتقولي. تيجي نتسابق بصيت كدة وقولتلها لا سلوى :: وقفت قدامي وبرقتلي بعيونها وبكل دلع ومياصة. ليه لا بقي انا :: في ودانها انتي مش شايفة المايوه يتاعك عامل ازاي سلوى :: بدلع ... مالة بقي المايوه بتاعي انا :: طيزك وبزازك هيطنططو وانتي بتجري وانا مش عايز حد يشوفك سلوى :: يا سلام طب روح شوف... وبشويش علشان محدش يسمعها ... زبك المقلوظ والتخين اللي مش باين خالص من المايوه ههههههه وراحت جارية وقالتلي لو جدع اسبقني انت واكرم بقت تجري طبعا جري يعني مش جامد علشان اكرم ابنها .. وانا ماسك في ايدي اكرم انا :: يلة يا اكرم عايزين نمسك ماما فضلنا نجري ونلعب وهي زي ما تكون كانت محتاجة تعيش لحظات كانت محرومة منها وانا كمان كنت محتاج اوي اعيش اللحظات دي بعد ما تعبنا من الجري ورا بعض قعدنا علي الرملة وجبنا جردل صغير من عيل كان بيلعب وملاناه مية وعملنا انا واكرم بيت من الرمال شوية روحت نايم علي رجل سلوى وسحرت وانا باصص في السما و سلوى بأيدها بتلعب في خصلات شعري سلوى :: عارف يا كامل انا عمري ما حسيت اني انثي غير وانا معاك عمري ما حسيت اني ست بجد وانا مع محمود طليقي انا :: ليه حتي في اول سنة من جوازكم برغم انكم متجوزين علي حب سلوى :: مشكلة محمود اللي مكنتش عرفاها في الاول انة مكنش انسان طبيعي كان بيخاف من كل حاجة .. انا في الأول افتكرتة ان طبيعتة كدة ملوش في الفسح والخروجات والرومانسية لكن انت بتخلق من اقل حاجة احساس بالرومانسية انا :: علشان انتي اللي بتخلقي جوايا احاسيس عمري ما قابلتها ولا صادفتها قبل كدة ... بغض النظر عن انك جميلة وجسمك رشيق ومتناسق وبعشق كل تفصيلة في جسمك .. بس الأهم من ده كلة روحك حلوة ودمك مقبول ووشك علي طول بيضحك وااااه من عيونك اللي لو توهت عن الدنيا بحس ان فيهم عنواني سلوى :: ياااااااه يا كامل علي كلامك ومشاعرك .... ممكن بقي اسألك سؤال بجد انا :: ايه يا قلبي سلوى :: انت بتكتب شعر ولا حاجة انا :: لا خالص ولا بعرف اكتب كلمتين علي بعض سلوى :: كل كلمة بتقولها يا كامل قصيدة لوحدها .. بجد انت جواك مشاعر واحاسيس تملي الدنيا حب انا :: انا بردو اللي شاعر ولا انتي سلوى :: انت تخلي القلب يتكلم والروح تغني بحبك يا مجنووووووون انا :: وانا بمووووووت فيكي فضلت انا و سلوى نتغزل ونحب في بعض بأجمل الكلمات والعبرات الرومانسية لغاية ما حسينا ان الشمس ابتدت تغيب واننا خلاص بقي لازم نمشي قومنا واتمشينا لغاية ما. صلنا الشاليهات و سلوى قالت حبيبي هتوحشني لغاية ما اشوفك بالليل انا :: وانتي يا قلب كامل مش هتوحشيني سلوى :: خبطتني علي صدري بدلع وقالت اخص عليك بقي كدة طب مخصماك انا :: مش هتوحشيني علشان انتي معايا بروحك سلوى :: بأبتسامة خفيفة تسلملي يا قلبي سلوى مشيت ودخلت غرفتها وانا روحت علي غرفتي دخلت اخدت حمامي ولبست ترنجي وفتحت التليفزيون وروحت علي المطبخ عملت كوباية شاي وقعدت علي سريري شوية روحت ماسك الموبايل كان مقفول فتحتة لقيت رسايل بالعبيط من سميرة علي الواتس فتحت الرسايل اللي كانت عمالة تنده عليا ولو فاتح ارد عليها ضروري ولعت سيجارة وبدءت مراسلة سميرة اللي هي كمان انا بعشق كل تفصيل جسمها بصراحة سميرة و سلوى بالنسبة ليا زي الميا والهوا مقدرش استغني عنهم هما الأتنين سميرة و سلوى جسمهم كرباج صاوريخ ارض جو واي راجل في الدنيا يتمني يتكلم معاهم مش ينام معاهم وانا كنت محظوظ ان صاحبي دايوث علي مراتة و محظوظ ان سلوى وقعت في حبي بس الفرق بين سميرة و بين سلوى بالنسبة ليا ان سميرة انا عارف ان جوزها هو اللي خلاها كدة وهي استسلمت وحبت تبقي كدة بسبب خيالات جوزها و سلوى انا خايف انها تتحول وتبقي زي سميرة واكون انا السبب وساعتها مش هكون فارق كتير عن وفيق بدءت ارد علي حبيبتي الثانية اللي بقت مراتي مع وفيق ايه يا قلب كامل فينك سميرة :: قلبك ؟؟ انت بتضحك عليا ياكامل ولا بتضحك علي نفسك انا :: طب وحيات اغلي حد في الدنيا عندي انتي قلبي وروحي سميرة :: طبعا لسة جاي مش كدة ؟ يدوب م مخلص مع السنيورة بتاعتك انا :: طب ما انتي كمان السنيورة بتاعتي ولا انتي بتنسي سميرة :: بس انا مش عايزة غيري انا بس اكون سنيورتك ايه كتير عليا انا :: طب ما انتي سنيورتي بس كمان وفيق له فيكي وقبل مني سميرة :: اووووو بقي يا كامل .. انت مش قادر تفهمني ليه وفيق جوزي بس انت اللي مليت عيني وانا بجد مش طايقة الزفتة سلوى دي انا :: يعني انا بجد مليت عينك يا سحورتي سميرة :: شوف انا بقول ايه وانت في ايه انا :: وفيق فين يا ولية سميرة :: نايم جنبي اهو بيتفرج علي التليفزيون انا :: خليه نايم احسن واحن نتكلم براحتنا سميرة :: هههههه ليه هو انت فاكر انة مش عارف اننا بنتكلم .. هو فيه بعد اللي حصل امبارح انا :: بس انتي امبارح كنتي ايه فرسة واخلاقك زبالة هههه سميرة :: ههههههه وفيق بيحب كدة وبيحب احساس التعريص عليا انا :: طب وانتي سميرة :: احلي احساس في الدنيا ومكنتش اتخيل انة بالحلاوة دي غير امبارح .. اتنين بينكوني حبيبي وجوزي .. عارف يا كامل وفيق بعد ما مشيت قام ناكني للمرة التالتة بعد ما شغل الفيديو بتاعنا انا :: دانتي اتهريتي يا لبوة بقي سميرة :: وفيق امبارح زبة اول مرة ينتصب كدة عمر وفيق ما كان بينكني بالشهوة دي كلها ولا زبة ينتصب قوي كدة انا :: بس يا شرموطة بدل ما اجي انيكك دلوقت انتي خليتي زبي علي اخرو سميرة :: طب ما تيجي بجد... وانا كسي كمان مولع نار ومستنياك تنكني انت ووفيق انا :: لا النهاردة مش هينفع النهاردة يوم سلوى سميرة :: طب ما تحاول تجيب سلوى معاك صدقني هتستمتع انت وهي انا :: سميرة انا قولت ايه سميرة :: خلاص يعم براحتك ... طيب انا هقفل دلوقت عايزة حاجة سميرة :: ايه هي سلوى جت انا لا لسة بس هدخل اخد دش سميرة :: ماشي سلام قفلت معاها وروحت جايب الجيل دهنت زبي واخدت حباية فياجرا وفضلت اتابع التليفزيون لغاية الساعة حوالي عشرة بالليل اتصلت ب سلوى انا :: الو يا سلوى سلوى :: ايوة يا قلبي انا :: اكرم نايم ولا صاحي سلوى :: لا لسة صاحي انا :: طب ايه رائيك ما تجبيه وتيجي وخليكم معايا للصبح سلوى :: لا لا مش هينفع ممكن سميرة او وفيق يجيولك الصبح واتفضح طب ما تيجي انت. وكدة كدة الغرفة عندي اوسع وفيها سريرين طيب خلاص هاجي وهنام عندك للصبح لبست شورت وتيشرت. وقفلت الموبايل بتاعي خرجت روحت عند سلوى خبطت علي الباب فتحتلي وكانت لابسة قميص نوم اصفر شفاف يدوب تحت طيزها مش مخبي كلوتها اللي كان هو كمان تقريبا مش مداري غير خرم كسها ومتزوقة وعلي سنجة عشرة دخلت سلمت علي اكرم وطلعت قعدت علي السرير جنبة و سلوى قالت انا هدخل اعمل نسكافيه تشرب معايا قولتلها ماشي قولتلها ماشي .. دخلت عملت النسكافيه وجابتة وفضلنا قاعدين نتفرج علي التليفزيون وهي في حضني واكرم جنبي و كل ما القي اكرم مركز مع الفيلم اخطف بوسة او امسك بز سلوى لغاية ما اكرم راح في النوم قامت شاالت اكرم ونيمتة علي سريرة وانا دخلت الحمام اخدت دش تاني وغسلت زبي من الچيل ومفعول الفياجر اشتغل خرجت من الحمام لقيت سلوى طافية النور ويدوب اضاءة خفيفة طالعة من التليفزيون ونايمة علي السرير مستنياني روحت قالع كل هدومي ونمت في حضن سلوى اخدتها في حضني وايدي بتحسس علي ضهرها وطيزها الناااااااعمة وشفايفي بتبوس تحت رقبتها وورا ودانها ايدي راحت من طيزها علي بزازها ثم نزولأ علي لبطنها حتي وصلت الي اجمل وادفي مكان كسها تحسستة بكل حنية وهي ايدها بتحسس علي صدري وتلعب في حلمة صدري نزلت بأيدها علي زبي وفضلت تلمسة ببطن ايدها وتحسة وتحس راسة .. بعدين بصوابعها مسكت راس زبي وفضلت تلعب فيها وهي بتقولي معقول يا كامل الزب ده كلة هيدخل في كسي انا :: مالة يا روحي عاجبك سلوى :: اه طبعا عاجبني بس ده تخين اوووي معرفش هيدخل في كسي ازاي ده كلة روحت قايم وطلعت فوق منها وهي مسكتي من حلمتين صدري تقرص فيهم قرص خفيف وانا برضع وبمص شفايفها وريقي اختلط بريقها وسحبت لسانها بين شفايفي وبقيت بمصة وامتصة جوا بوقي نزلت بشفايفي علي بزازها ارضع بزها اليمين وبأيدي افعص في التاني واقرص حلمة بزها وهي عمالة تتلوي تحتي وايدها رايحة جاية علي ضهري تحسيس وتقولي اااااااه قرص بزازي جامد عايزاك توجعني ااااااااه فضلت ارضع في بزازها واقرص فيهم وبعدين نزلت بلساني علي بطنها لغاية ما وصلت لكسها شميت ريحة سكسية خارجة من كسها كانت حاطالة برفان مخصص للمهبل اووووووف بجد ريحة كسها خلتني في عالم تاني رفعت رجليها الأتنين لفوق اووووي وكسها بقي قدام عيني منفووووخ وقابب وزنبورها طالع منة مستني اللي يلحسة ويمصة بين شفيفة بلساني قربت من كسها وانفاسي تضرب فيه تذيد مع انفاسي انفاسها ودقات قلبها تتسارع واهاتها تطلع مكتومة من شدة هياجها وايدها علي دماغي وصوابعها بين خصلات شعري اللي عمالة تدعك في شعري وتضغط علي راسي علشان اذيد من لحس كسها الممحون تحت لمسات لساني الهائج فتحت كسها الممزوج برحيقة وريقي السائل من لساني وادخلتة داخل فتحة كسها الوردي اااااااه يااااااعاااادل اااااااه الحس الحس كمان وخلي لسانك جوا كسي سحبت لساني من جوة كسها ومشيتة علي شفراتة واخدتهم بين شفايفي امصهم وابلع ريقي اللي بقي كلة ريحة وطعم كسها رفعت رجلها اكتر للخلف ونزلت بلساني علي خرم طيزها اللي مكنش اقل جمال من كسها بطرف لساني بقيت بحركة حركة دائرية حوالين خرم طيزها وصوابعي بتدعك زنبورها زادت من هياجها واهاتها واترجتني احط صباعي جوا طيزها حطيت صباعي جوا طيزها ولساني راح تاني لكسها وبقيت بتفنن في لحس زنبورها وشفرات كسها وهي بتتأوه تحت مني اااااه بعبصني يا كامل وخلي صباعك كلة جوة طيزي وانت بتلحس كسي فضلت كدة لغاية ما شبعت من لحس كسها روحت قايم ورفعت رجلها ودخلت ما بينهم سلوى :: انت هتعمل ايه استني .. عايزة امص زبك الأول راحت منيماني علي ضهري وهي نامت علي بطنها بين فخادي ومسكت زبي ااه علي زبك يا كامل ااااااه نيمتة علي بطني وبلسانها من بيضاني طلوعآ للراس لحس وبوس ونزولا مرة اخري حتي البيضان بعدين خدتة جوة بوقها واول ما راس زبي بقي جوة بين شفايفها وقفت وفضلت تمص من غير ما تحرك ايدها او زبي ..وكأنها عايزة بتسحب اللبن سحب واديها من تحت بتلعب وتحسس علي بيضاني فضلت تمص وترضع في زبي شوية وتلحس وتشفط بضاني شوية من غير شبع طلبت مني انيكها في بزازها نامت علي ضهرها وانا طلعت حطيت زبي بين بزازها وهي قفلت بأيدها علي زبي بين بزازها وبلت بريقها زبي فضلت انيك بزازها المنفوخة ولا كأني بينك طيزها .. كانت دي المرة الأولي اللي اجرب فيها نيك بزازها يلة بقي يا كامل مش قادرة خلاص دخل زبك جوة كسي عايزة اتناااااك باعدت بين وراكها ودخلت انا بينهم وتفيت في كسها ومسكت زبي وحطيتة علي باب كسها وبين شفاراتة. وهي مسكتني من ضهري وذقتني عليها علشان زبي يبتدي في الدخول بدءت في ادخال زبي بين جدران كسها اللي كان مولع وحاسس بصهدة علي زبي وبدءت العزف والنيك علي اوتار كس روح قلبي سلوى اااااااه ااااااااه يا عااااادل زبك حلووووووو اووووووي نكني اوووي خلي زبك كلة جوايا بدءت انزل بوسطي واطلع وزبي منتصب زي السيف داخل خارج جوا كسها بدون ان يخطئ طريقة. راحت لفة رجليها علي وسطي وقفلت عليا جامد وهي بتصرخ نكني يا كامل نكني يا كامل نكني يا كامل وسطي شغال وايدي ماسكة شباك السرير علشان اعرف اتملك منها وبدءت في الأدخال العنيف ااااااااه ايوة كدة ايوة كدة ااااه اديني كمان اديني اكتر فضلت ارزع زبي جواها وصوت لحمنا وهو بيخبط في بعضة قرب يوصل لأخر الشاليه قامت وراحت لافة وشها علي الحيطة وطيزها ناحيتي وقالتلي حطة زبة بقي في كسي بالوضع ده وضع الفرسة وقفت علي ركبي وراها ومسكتها من طيزها وفتحتهم ودخلت زبي لغاية فتحتة كسها وظبطتة علي الخرم. وروحت رازعة مرة واحدة جوة كسها اللي طلعت منها شهقة عمري ما هسمعها من ست تاني غيرها هي مسكت شباك السرير بأيدها وانا مسكتها من شعرها لدرجة ان دماغها بقت عندي وبقيت برزع زبي جواها بكل عنف. ومع كل دخول لزبي جواها تصرخ اااااه حلوووو كدة اووووي اشجيني كمااااان يا عاااادل كمااااان فضلت انيكها بكل عنف وقوة لغاية ما خلاص هجيب شهوتي شلت زبي بسررعة وعلي طيزها زبي انفجر وغرقهااااااااااا راحت نايمة علي بطنها وقالتلي نامي فووووي وخلي زبك علي طيزي وفعلت نمت فوقها يجي نص ساعة وبعدين قامت عملت اكل اكلنا وشربنا الشاي وكملنا نيك لغاية الصبح الجزء الثالث عشر وفي نفس الليلة اللي كنت نايم فيها مع سلوى كانت سميرة في غرفتها بتخطط ازاي توقع سلوى في الجنس الرباعي معانا .............. الحوار اللي بين سميرة ووفيق في غرفتهم ......... سميرة بتخطط وبترتب ازاي تكسر عين سلوى وتجرها معانا للجنس الرباعي ومتبقاش سلوى احسن منها ... وفعلا الشيطانة سميرة فكرت لغاية ما جت في دماغها فكرة متجيش في بال الشياطين سميرة :: دلوقت طبعا كامل في الأوضة بتاعة متهني مع البرنسيسة الطاهرة بتاعتة سلوى وفيق :: بس شكلهم لسة معملوش حاجة صوتهم مش جاي لينا ولا باين انهم موجدين اصلا سميرة :: تلقيه سهران معاها برة بيتعشوا ولا حاجة .. اصلهم عايشين دور الحبيبة وفيق :: يا ستي خلاص شيلبها من دماغك سميرة :: اشيل مين ؟ انا لا هرتاح ولا هيهدالي بال بالغير لما انفذ اللي بفكر فيه وفيق :: انتي هتقوليلي عليكي .. مأنا عارفك لما تحطي حاجة في دماغك مش هتسكتي غير لما تنفذيها سميرة :: وحياتك بكرا بالكتير اللي في دماغي هيحصل بس لو الخطة اتنفذت صح وفيق :: انتي كمان خطتي ؟ طيب اشجيني سميرة :: مدت ايدها وطلعت من تحت المخدة نقط تهيج الستات وقالت فاكر النقط دي يا وفيق وفيق :: اه مش دي اللي كنت مشتريها ليكي علشان اهيجكك قبل ما كامل يجي وينام معاكي وتبقي جعانة نيك مننا سميرة :: ايوة هي دي .. وبعد ما جربتها تأكدت ان ليها تأثير جامد جدا .. وفيق :: طب ودي هتحطيها ل سلوى ازاي وفين .. وحتي لو نجحتي في ده .. هي هتسلم بسهولة لينا سميرة :: لا سيب الباقي انت عليا ملكش دعوة بس المهم عايزين نشغل كامل في اليوم ده ونخليه ميدورش علي سلوى وفيق :: بسيطة تليفون من رقم غريب واحد يكلمة و يقولة انة ظابط من قسم كذا .. وان الشقة بتاعتة اتسرقت واتقبض علي الحرامي وهو معاه المسروقات وانة لازم يروح النهاردة الشقة ويشوف ايه اللي اتسرق وبعدين يروح القسم علشان يتمم المحضر وفيق :: وطبعا هو هيكتشف لما يروح الشقة ان التليفون اللي جالة لعبة اتلعبت عليه وان مفيش سرقة من الأساس ولا ظابط سميرة :: ابتديت تفهم انا عايزة اقول ايه .. وحتي لو اكتشف اننا اللي لعبين عليه اللعبة دي علي ما يروح الشقة ويكتشف هكون انا نفذت اللي في دماغي كلة وفيق :: طيب الصوت لازم يكون صوت حد ميعرفوش سميرة :: انت متعرفش تغير صوتك يعني يا وفيق ؟ وفيق :: بعرف طبعا بس اخاف يعرفني سميرة :: لا متخفش هو من الصدمة مش هليحلق يركز في الصوت .. وكمان القسم سهل يجيب رقمة فامش هيشك اصلا وفيق:: خلاص انزل انا اجيب الخط دلوقت الساعة 9 واكيد هلاقي محلات فاتحة سميرة :: اهم حاجة متجبش خط متسجل ومتتكلمش معاه غير بكرة قبل ما يخرج علي البحر .. وكمان تعدي علي الصيدلية وانت جاي تجيب منوم وكام كيس عصير من السوبر ماركت وفيق :: ماشي لما اشوف اخرتها ... لبس هدومة وخرج راح اشتري الخط والمنوم والعصير ورجع ومبقاش فاضل غير الأتصال بكامل سميرة :: اوعي يكون جبت الخط بالبطاقة وفيق :: لا متخفيش .. وبكرة التنفيذ بس قوليلي ناوية تعملي ايه بالظبط علشان اكون فاهم سميرة :: بسيطة انا بكرة هعمل نفسي تعبانة شوية .. ومش هنزل البحر ولا هخرج من الأوضة اصلا .. انت هتتصل ب كامل وتعمل اللي اتفقنا عليه .. سلوى هتكلمني بعد ما تعرف من كامل موضوع سرقة شقتة علشان تعرفني المصيبة اللي هو فيها .. طبعا هعمل نفسي مصدومة وزعلانة وبعدين هقولها اني تعبانة وحاسة بدور برد واني نايمة علي السرير ومش قادرة اقوم هي طبعا بعد ما وفيق يمشي هتيجي علشان تطمن عليا وكمان مش هتقعد لوحدها ل انت بقي هتدخل المطبخ هتجيب عصير لسلوى فيه كام نقطة من النقط دي وكوباية تانية فيها 4 نقط بالعدد منوم ل اكرم ابنها وانا بقي هكون مجهزة سيجارة حشيش وهقنع سلوى تشرب معايا وفيق وافرض رفضت سميرة :: لا مش هترفض لأن سلوى في يوم ما كنا في البحر كنا بنتكلم وبنهزر والكلام جاب بعضة وعرفت اني بشرب حشيش. وقالت انها نفسها تجربة وفيق :: طيب شربت الحشيش معاكي وهاجت ايه بقي اللي هيحصل بعدها سميرة :: انت بقي هتكون مستخبي وفي ايدك تليفونك ومستني اول.ما تلاقيني بدءت المح لسميرة عن جمال جسمها وانة بيغريني واول ما تلاقيني بلمس جسمها تبتدي انت تصورنا اذا لقيتنا خلاص اندمجنا وقلعنا هدومنا وبقينا بنلحس كس بعض وبزاز بعض تدخل انت. وانت قالع وزبك واقف وتليفونك في ايدك تحطة في حتة ينفع يصورنا واحنا بنمارس معاها الجنس وبكدة يبقي كسرنا عينها ونطلب منها ومن كامل انها تدخل معانا الجنس الرباعي فهمت بقي انا بخطط لأيه ؟؟ وفيق :: انتي ايه شيطان يا شيخة سميرة :: ههههههه علشان تعرف بس ..... تاني يوم ...... صحيت الصبح تاني يوم علي رنة تليفوني بصيت في الساعة لقيتها 7 الصبح مسكت التليفون. لقيتة رقم غريب انا :: الو ؟ :: الو . استاذ كامل معايا انا :: اه مين حضرتك ؟ :: انا الرائد محمد الليثي من قسم .... كذا انا :: اهلا وسهلا يا فندم خير في حاجة ؟ الرائد محمد :: حضرتك صاحب الشقة اللي في الدور السادس في عمار كذا اللي في شارع كذا انا :: اه يا فندم خير في حاجة حصلت في الشقة الرائد محمد :: الشقة بتاعتك تم سرقتها بعد ما الباب اتكسر والحرامي دلوقت ممسوك في القسم وحضرتك لازم تبقي عنظي النهاردة الساعة 2 بعد الضهر علشان نتمم المحضر بس حضرتك لازم تعدي علي شقتك الاول وتشوف ايه اللي اتسرق بالظبط علشان نثبتة في المحضر انا :: حاضر يا فندم انا حاليا بصيف في ......؟ وهيبقي قدامي بتاع تلاتة او اربع ساعات بالكتير وهبقي في الشقة الرائد محمد :: ماشي يا استاذ كامل المهم متتأخرش علشان نقفل المحضر ونحول الحرامي للنيابة المسائية انا حاضر يا فندم وقفلت السكة معاه وقومت بسرعة لبست هدومي وجريت علي برة علشان اركب اي مواصلات تنزلني بسرعة بعد ما وصلت موقف الميكروباصات وركبت العربية اللي هتوصلني طلعت تليفوني واتصلت ب سلوى علشان اعرفها علشان متقلقش عليا انا :: الو يا سلوى سلوى :: الو ياقلبي صباح الفل انا :: بقولك علشان متقلقيش عليا انا راكب عربية مكروباص دلوقت وراجع شقتي علشان اتسرقت سلوى :: نعم .. انت بتتكلم جد شقتك اتسىرقت انا :: هي دي فيها هزار يا سلوى اه شقتي اتسرقت بس الحرامي اتمسك سلوى :: طب وانت عرفت ازاي.. مين اللي قالك انا :: الظابط اللي مسؤل عن القضية دي هو اللي كلمني سلوى :: طب والظابط جاب رقمك منين انا :: معرفش بقي اديني هروح وهعرف كل حاجة منة هناك سلوى :: طب يا كامل ابقي طمني اول ما توصل وان شاء ال*** خير انا :: ماشي وابقي عرفي سميرة ووفيق علشان مينشغلوش عليا سلوى :: حاضر هعرفهم بس شوية كدة تلقيهم لسة نايمين انا :: ماشي يلة بقي سلام دلوقت سلوى :: متنساش تطمني اول ما توصل. .. سلام وقفلت السكة وحطيت ايدي علي راسي وفضلت افكر ياتري ايه اللي اتسرق من الشقة ...... ... الإحداث التالية هناك عند سميرة ووفيق و سلوى .............ذض ط بعد نص ساعة سلوى اتصلت بسميرة علشان ك.طك اللي حصل مع كامل سميرة :: الو يا سلوى سلوى :: صباح الخير يا سميرة عاملة ايه سميرة :: تعبانة والل** من امبارح ومش قادرة اقوم من علي السرير سلوى :: ياخبر بجد تعبانة يا سميرة سميرة :: اه يا حبيبتي حاسة جسمي مكسر سلوى :: هو في ايه النهاردة عامل كدة ليه سميرة :: خير يا سلوى مالك في حاجة سلوى :: شقة كامل يا ستي اتسرقت وكامل دلوقت في طريقة للشقة سميرة :: يا خبر اسود .. امتي سلوى :: معرفتش تفاصيل بس الحرامي اتمسك سميرة :: طب كويس انة اتمسك سلوى :: انا هجيلك بقي يا حبيبتي ولا انتي هتنامي سميرة :: لا مش هنام تعالي ونقضي اليوم مع بعض سلوى :: خلاص هصحي اكرم والبسة وا اجيلك ..... سميرة بصت ل وفيق اللي كان قاعد جنبها وبيسمع الحوار وضحكت وقالتلة خلاص الفار دخل المصيدة قوم يلة انت اعمل اللي اتفقنا عليه وابقي عرفني انهي كوباية سلوى من كوبة اكرم وفيق :: متقلقيش كلة هيمشي زي ما رسمتي بالظبط وفضلوا يضحكوا لأن خطتهم ماشية زي ما اترسمت بالظبط شوية الباب خبط وفيق راح فتح الباب وسلم علي سلوى واكرم وقالهم اتفضلوا وفتح التليفزيون لا اكرم وشغل له قناة كرتون وقالة اقعد هنا يا حبيبي ووفيق راح قعد في المطبخ و ودانة مع سميرة و سلوى سلوى :: ايه يا حبيبتي مالك بعد الشر عليكي سميرة :: مفيش بس حاسة جسمي همدان شوية ومكسلة اقوم حتي من عالسرير سلوى :: يا شيخة خضتيني عليكي سميرة :: ههههه تسلميلي ومنحرمش منك سلوى :: شوفتي اللي حصل ل كامل سميرة :: اه يا حبيبتي بس كويس ان الحرامي اتمسك وحتي وفيق هيكلمة شوية كدة ويشوف هعملوا ايه سلوى :: **** ميحرمهمش من بعض سميرة :: امين ... يا وفيق يا وفيق وفيق خرج من المطبخ .. نعم يا سميرة ما تجيب يا وفيق عصير ل اكرم وباكو بسكويت من عندك وهات ل سلوى كمان وفيق :: عنيا ل اكرم وام اكرم سلوى :: تسلم عنيك يا وفيق خمس دقايق ووفيق خرج بالعصير بتاع اكرم و سلوى وادا. سلوى كوباية العصير بتاعتها وقعد هو جنب اكرم وشربة العصيىر بتاعة وفضل يلاعبة ويضحك معاه شوية اكرم ابتدي ينام سميرة ضحكت وقالت ل سلوى الحقي ابنك جاي ينام عندنا سلوى .. مش عارفة ايه النوم ده كلة وراحت تصحيه .. سميرة قالتلها وهتصحيه ليه خليه ينام براحتة ونيمتة علي السرير التاني سميرة مالت علي ودن سلوى معايا سيجارة حشيش ايه رائيك نشربها سوا سلوى :: نعم ياختي انتي عايزاني اشرب معاكي حشيش وجوزك قاعد سميرة :: ياستي جوزي عارف اني بشرب حشيش وهو اللي بيجيب وبيلفلي. وبعدين هو في المطبخ هولعها انا وطول ما هو جوا انتي تاخديلك نفسين ولما يطلع هبقي انا اللي بشرب سلوى :: انا بصراحة نفسي اجربة. بصي ولعي انتي وانا هاخد نفسين وخلاص سميرة :: ده هيخليكي تنسي الدنيا وتنسي الناس ولعت الجيوان وخدت نفسين وادت الجيوان ل سلوى اللي اخدت اول نفس وفضلت تكح وادت الچيوان لسميرة وقالت مش هشرب الزفت ده خلاص سميرة فضلت تقنع سلوى انها تشرب وان الكحة بتبقي في الأول بس لغاية ما سلوى اخدت منها الچوان تاني وشربت فضلوا يدو لبعض الجوان لغاية ما خلص مفيش خمس دقايق وكان مفعول الچوان مع نقط التهيج اشتغلوا مع سلوى فاء علشان مش بتشرب حشيش دماغها كانت خفيفة وراحت بسرعة واشتغلت سلوى تضحك علي اي حاجة سميرة تقولها او تعملها وقالت وهي بتضحك لسميرة مش عارفة حاسة نفسي مبسوطة اوووي سميرة :: قعدت جتب سلوى وراحت علي ودنها. وقالت احلي حاجة في الحشيش بيخلي الست تبقي عايزة تتناك وكسها واكلها سلوى ضحكت وقالت اهو انا دلوقت كدة طبعا سلوى مش حاسة بللي هي بتقولوا لأنها واقعة تحت تأثير الحشيش وتأثير نقط التهيج سميرة :: قربت علي سلوى ومسكتها من بزازها وفضلت تدعك فيهم و سلوى عمالة تضحك في اللحظة دي وفيق مسك موبايلة من ورا ستارة الحمام وابتدي يصور اللي بيحصل بين سميرة و سلوى سميرة بدءت في فك زرائر قميص سلوى لغاية ما كل الزراير اتفكت وظهر سنتيان وبزاز سلوى دخلت ايدها تحت السنتيان وفضلت تفعص في بزازها وتلعب في حلمة بزها سلوى هاجت وسخنت وايدها راحت تلعب في كسها وتدعك فيه ونامت علي لي ضهرها سميرة قلعت سلوى كل هدومها وهي كمان قلعت هدومها. ودخلت بين وراك سميرة وفلئست وشاورت ل وفيق. وفيق حط التليفون علي طرايزة مقابلة للسرير والكاميرة في اتجاه سميرة و سلوى وبتصورهم فيديو وفيق كمان قلع كل هدومة وراح ورا مراتة سميرة اللي مفلئسة وبتلحس كس سلوى وفضل يلحس كس مراتة و فاء هايجة وكسها خلاص مش قادر وشهوتها بقت متملكاها سميرة قامت وطلعت بكسها فوق شفايف سلوى وهي نايمة وحطت كسها علي بوقها ووفيق فتح رجل سلوى اللي شافت وفيق وحاولت تبعد عنة لكن ايد سميرة كتفتها وكسها علي بوق سلوى وفيق حط زبة جوة كسها وفضل ينيك فيها بكل عنف لغاية ما سلوى سلمت نفسها وجسمها ل وفيق وبدءت تلحس كس سميرة وفيق شاف سلوى وهي بتلحس كس مراتة سميرة عرف ان سلوى خلاص سلمت نفسها وكسها ليهم بدء في نيك كسها بالرقة وبالراحة وقام مسك الموبايل وبداء يصور وش سلوى وهي بتلحس كس سميرة ونزل بالكاميرا علي كسها وهي ممحونة وواخدة زبة كلة في كسها اللي بينكها وهي مستمتعة سميرة راحت نايمة علي ضهرها. و سلوى فلئست بين وراك وافخاد سميرة ونزلت تلحس كسها تاني ووفيق من وراها ماسكها من وسطها وراشق زبة في كسها من الخلف وشغال يرزع زبة وهي تتمحن و تتأوه ااااااه بررررراحة بررراحة زبك بيوجعني وفيق بينيك سلوى وبيصورها وبيقولها عجبي زبي يا متناكة... زبي انا ولا زب كامل اااااه اااااه برااااحة برااااحة وفيق فضل ينيك كسك سلوى بكل قوة. هي تلحس كس سميرة وتتوجع بسبب زب وفيق شووية راحل شايل زبة من كسها وطلب منها تمص زبة وايدة ماسكة الموبايل بتصور سلوى لفت ومسكت زب وفيق وفضلت تمصة وتلحسة وتدعك فيه ووفيق عمال يقولها مصي يا شرموطة زب سيدك وفيق والحسيه طبعا سلوى اصلا مش مدركة اللي بيحصل لأنها متخدرة وهيجانها هو اللي متحكم فيها سلوى فضلت تمص وترضع زب وفيق بعدين را مخليها تنام علي ضهرها ورفع رجلها لفوق وهو نام فوق منها وحط زبة تاني جوا كسها وسميرة اخدت الموبايل من وفيق وفضلت تصور وفيق وهو بينيك سلوى تصوير كامل بوشهم ومركزة علي التأثير الجنسي علي وش سلوى ورد فعلها وا اهاتها. وشوية لفت ونزلت الكاميرا من تحت طيز وفيق علشان تصور زبه وهو بيدخل كسها ويخرج منة لغاية ما وفيق خلاص هيجيب لبنة خرج زبة بسرعة وفضلت يدعك فيه لغاااااية ما جااااااب لبنة علي صدرها و وشها حتي السرير اتغرق لبن بعدها قامت سميرة اخدت دش ووفيق وخلوا سلوى تلبس هدومها وقعدوا يتفرجوا علي التليفزيون لغاية ما بدءت سلوى تحس وتدرك باللي حصل وانها كانت ضحية لسميرة ووفيق اول ما خلاص فاقت وحست بتفسها وافتكرت كل حاجة حصلت. انهارت في البكاء وفضلت تحسبن علي سميرة وعلي وفيق واخدت ابنها اللي هو كمان صحي وفاق وراحت علي اوضتها وقفلت علي نفسها وفضلت طول الوقت في بكاء وانهيار شديد الجزء الرابع عشر انا وبعد سفر اربع ساعات تقريبآ وصلت البيت وطلعت جري زي المجنون علي السلالم لغاية ما وصلت باب شقتي وكانت المفاچئة الأولي لي ان باب الشقة سليم ومفهوش اي كسر ولا حتي خدش يدل علي ان الشقة تم كسرها او سرقتها حطيت المفتاح في الباب والمفاجئة الثانية ان الباب متفتحش اصلا وانة مقفول بالمفتاح زي ما سبتة بدءت اعرف انها كانت اشتغالة من حد يعرفني كويس وان الشقة متسرقتش من الأساس دخلت شقتي ولقيت كل حاجة زي ما هي دخلت اوضة النوم بردو مفيش اي حاجة اتسرقت .. خرجت الصالة و قعدت علي كنبة الأنتريه ودماغي عمالة توديني وتجبني مين اللي عمل معايا الفصل ده وايه الهدف منة لكن للأسف دماغي مرحتش خالص ل وفيق او ل سميرة ومكنتش مديهم اي خيانة افتكرت سلوى وانها ممكن تكون قاعدة علي اعصابها ومشغولة عليا واني لازم اطمنها طلعت تليفوني من جيبي واتصلت عليها ولكن جرس للنهاية ومردتش حاولت مرة تانية وبردو مش بترد اتصلت بسميرة انا :: الو يا سميرة سميرة :: ايوة يا كامل .. انت في الشقة انا :: اه لسة واصل مليش عشر دقايق سميرة :: طب ايه الأخبار وايه اللي اتسرق انا :: مفيش حاجة اتسرقت والموضوع اشتغالة سميرة :: اشتغالة ؟ مين اللي هيشتغلك انا :: انا عارف بقي اهو حد ابن كلب بيهرج شكلة سميرة :: طب كويس ان الشقة سليمة ومفيش حاجة اتسرقت انا :: اه الحمد لل*** طبعا .. المهم مشفتيش سلوى عمال بتصل بيها مش بترد سميرة :: سلوى ؟ كنا مع بعض ومشيت من عندي من شوية انا :: طب معلش ممكن تعدي عليها وتطمنيني اصلي عمال ارن عليها مش بترد خالص سميرة :: حاضر هروح اشوفها وابقي ارن عليك وقفلت السكة.. ودخلت المطبخ علشان اعمل كوباية شاي اظبط بيها دماغي ...................... الحوار بين سميرة ووفيق بعد ما قفلت معاها ............ وفيق :: ايه كامل كشف حاجة من خطتنا سميرة :: لا لسة معرفش حاجة هو دلوقت دماغة مشغولة ب مين اللي ضحك عليه وكلمة علي اساس انة ظابط وهدفة ايه وفيق :: طيب ليه بيسأل علي سلوى ؟ سميرة :: بيقولي انة بيرن عليها ومش بترد وفيق :: تلقيها لسة بتبكي هههههههههه سميرة :: هههههههههه اصل النيك كان شديد عليها وفيق :: طب احنا هنوريه الفيديو ولا ايه سميرة :: اصبر مش عايزين نستعجل ونبوظ كل حاجة وفيق :: اصبر ؟ هو احنا عملنا كل ده ليه ؟ علشان في الأخر تقوليلي اصبر؟ سميرة :: اه نصبر لما نشوف سلوى هتعمل ايه وهتقول ل وفيق ولا هتخاف مش يمكن تيجي برجليها وتخاف نفضحها وفيق :: ماشي نصبر .. طب دلوقت هتعملي ايه هتروحي تشوفي سلوى ولا هتقولي ل كامل ايه سميرة :: مش عارفة بجد ؟ طب بقولك ايه ما تروح انت تخبط عليها واذا فتحتلك قولها كلمي كامل مشغول عليكي وتعالي وفيق :: بسيطة حاضر هروح وفيق راح لغرفة سلوى ورجع بعد نص ساعة وقال ل سميرة ان سلوى سابت الغرفة بتاعتها وادت المفتاح لأمن الشاليهات وخدت ابنها ومشيت سميرة :: مشيت خالص ؟ وفيق :: اه مشيت خالص سميرة :: كدة الموضوع اتعقد واتنيل بستين نيلة .. انا دلوقت هقول ل كامل ايه ولو قولتلة مشيت وسابت الشالية هقولة مشيت ليه وفيق :: انا هرن عليها يمكن ترد سميرة :: ماشي جرب كدة يمكن وفيق :: احا سميرة :: ايه في ايه وفيق :: قفلت تليفونها خالص سميرة :: دي كدة احلوت خالص .. وكدة كامل هيعرف اننا احنا اللي عملنا الحوار ده كلة وفيق :: طب دلوقت هنعمل ايه سميرة :: هنعمل ايه يعني احنا مالنا ما تمشي ولا تغور في داهية هي كانت من بقية اهلنا وفيق :: اقصد هتقولي ل كامل ايه سميرة هتصل عليه واعرفة انها مشيت واننا احنا كمان هنمشي وفيق :: كدة احسن خلينا نروح وهناك نبقي نشوف هنعمل ايه ........... انا شربت الشاي بتاعي ودخلت ريحت جسمي علي السرير وعيني غفلت من الأرهاق والتعب وصحيت بعد ساعتين علي رنة تليفوني. قمت بسرعة وقولت دي اكيد سلوى مسكت تليفوني لقيتها سميرة اللي بتتصل انا :: ايوة يا سميرة خير سميرة :: سلوى سابت الشاليه ونزلت وحتي تليفونها اتقفل انا :: انتي متأكدة انها سابت الشاليه سميرة :: اه طبعا لأنها سلمت المفاتيح للأمن انا :: ايه اللي يخلي سلوى تعمل كدة فجاءة تسيب الشاليه ومتردش علي تلفوناتي. وكمان تقفل تليفونها سميرة :: يمكن حصل حاجة معاها انا :: مش يمكن ده اكيد . بس اللي مجنني انا مش بترد عليا ليه .. وانا معملتش معاها حاجة وحشة سميرة :: كامل احنا كمان بنحضر حاجاتنا ونازلين .. في حاجة انت سبتها هنا نجبهالك معانا انا :: لا مفيش حاجة سبتها لأني مكنتش ضامن اني هعرف ارجع تاني سميرة ::طيب انا هقفل دلوقت علشان بنحضر حاجتنا علشان ماشيين انا :: طيب لما توصلوا هنا ابقي رني عليا سميرة :: ماشي يلة سلام بقي وقفلت السكة وفضلت افكر ايه اللي حصل مع سلوى يخليها تمشي كدة من غير حتي ما تتصل بيا وتعرفني ومسكت تليفوني وحاولت تاني اكلمها لكن كان تليفونها خلاص اتقفل خرجت الصالة وفتحت التليفزيون وتليفوني قدامي كل عشر دقايق تقريبا اتصل ب سلوى وكل مرة للأسف تليفونها يديني مقفول مرت الساعات وكأنها سنين مش عايزة تمشي وتفكيري في سلوى وايه اللي حصل معاها وخلاها تمشي كدة وتقفل تليفونها هيجنني وعلي الساعة 11 بالليل لقيت سميرة بترن عليا سميرة :: الو يا كامل انا :: الو سميرة .. انتوا جيتوا امتي سميرة :: جينا من بدري بس نمنا ولسة صاحيين انا :: مفيش جديد سميرة :: بالنسبة لأيه انا :: ل سلوى مفيش جديد سميرة :: لا مفيش .. بقولك ما تنزل تسهر معانا احنا مظبطين سهر هتنسيك اسمك انا :: مش رايق للسهرات خالص سميرة :: وحياتي عندك ل تنزل دانا هفرفشك وهخليك تنسي التعب والهم وكمان تنسي سلوى انا:: ماشي نازل انا اصلا مبضون هنا ومش لاقي حاجة اعملها ودماغي هتنفجر من التفكير سميرة :: طب تعالي بسرعة علي ما وفيق يلف كام سيجارة حشيش انا :: وكمان حشيش دانتوا عايزين تخربوها بقي سميرة :: هههههه يلة انزل بسرعة. قفلت السكة معاها وكنت قاعد بشورت وفنلة قولت مش هغير وهنزل كدة ونزلت ورنيت جرس الباب فتحلي وفيق دخلت جوة لقيت سميرة مروقة علي نفسها علي الأخر لابسة ترنج نص كم وشورت بتاع الترنج استرتش ومش لابسة كلوت تحت منة. وكسها باين اللحم بتاعة سلمت عليها ومسكتها من كسها وقولتلها انتي علي طول كدة مبينة كسك وفيق :: هههههه علشان تعرف انا ليه بحبها انا :: ههههه وانا كمان بحبها سميرة :: بس بقي متحرجونيش هههههه وفيق :: اتعشيت يا كامل انا :: لا ولا حطيت في بوقي حاجة من ساعة ما جيت الصبح التفكير نايكني وفيق :: انا بعد بكرة لما انزل الشغل اكيد هشوفها وهعرف هي مشيت ليه انا :: اه وحيات ابوك يا وفيق وخليها تكلمني ضروري سميرة :: بقولكم ايه انت وهو خلاص كفاية كلام في الموضوع ده انتوا النهاردة بتوعي انا وانا مش عايزة اسمع سيرة اي حاجة غير الفرفشة ممكن وفيق :: خلاص يا روحي مش هنتكلم تاني انا :: وانا كمان تعبت ومحتاج افصل بجد .. هتعشيني ايه بقي يا سحور سميرة :: ووفيق نزل جاب كباب وكفتة وسلطات انا :: طيب تمام يلة بقي جهزي علشان انا واقع من الجوع سميرة :: من عنيا لدكريني اللي هيظبطوني ههههه وفيق :: وانا هروح اطلع البيىرة من التلاجة انا :: احا بيرة و حشيش انتوا عايزين تموتوني النهاردة سميرة :: ههههههه لا انا عايزاكم انتوا اللي تموتوني النهاردة وفيق :: شوف الولية المتناكة عايزة ايه انا :: مش متناكة عايز ايه من متناكة هههههه سميرة :: متناكة وجوزي عارف هههههههه وفيق :: ههههههههه انا :: احلي متناكة ههههه سميرة دخلت المطبخ وهي بتدلع وترقص في طيزها وبعد خمس دقايق خرجت بصنية كبيرة فيها اطباق الكباب والكفتة والسلطات وطبق شيبسي وكنزات البيرة والتلج وقعدت وسطينا سميرة كانت المرة دي مختلفة ووفيق كمان مختلف عن المرة الأولي لأنهم خلاص اتعودو عليا ومبقاش فيه احراج مني ويمكن كمان علشان اللي عملوه في سلوى ونجاح خطتهم سميرة كانت بتتدلع وبتأكلني وبتأكل وفيق واخر شرمطة ومحن وكل شوية تمسك زبي وتمسك زب وفيق جوزها اكلنا وشربنا البيرة المشبرة بالتلج قامت شالت صنية الأكل ووفيق دخل جاب طبق مليان حشيش وتبغ سجاير وكان فيه سجارتين ملفوفين ولف عليهم كمان اتنين وقعدنا بعد ما سميرة شغلت اغاني وبدءنا في شرب الحشيش لغاية ما حسيت اني بقيت في عالم تاني والحياه بقت عنب سميرة قامت وبدءت في الرقص والميل بجسمها روحت معاها ومع جسمها الملبن وقومت رقصت معاها وامسكها من طيزها وفيق سخن علي منظر مراتة وهي بترقص معايا وايدي بحسس علي طيزها راح قايم هو كمان ورقص معاها وبقينا انا وهو ذانقين سميرة مراتة في وسطنا فضلنا نرقص ونتبادل التحسيس علي طيز سميرة و لمس في بزازها لغاية ما تعبنا روحت نمت علي الأرض وسميرة راحت نامت فوق مني وشفايفي بين شفايفها هتاكلهم وبتدعك كسها في زبي وتقولي انا اللي هشبع نيك منكم النهاردة ااحححححح قومت وروحت قالع الفلنة والشورت والبوكسر وهي كمان راحت قالعة الترنج بتاعها وبقت واقفة قدامي بالأندر والسنتيان قربت عليها واخدتها في حضني ووفيق جه حضنها من ورا ولاذق فيها لغاية ما بقت طيزها راشقة في زبة وانا زبي راشق بين فخادها وفيق حاضنها و عمال يبوس في رقبتها وانا شفايفي هارية شفايفها وزبي واقف ومنتصب وبيحك في كسها وفخادها وهي عمالة تتلبون وتتشرمط اه اه يخرب بيت زبكم وجمالة مفيش اجمل من كدة وفيق نزل علي ركبة وبقي وشة قدام طيز سميرة ومسك الأندر بتاعها ونزلة وهي رفعت رجليها وقلعت الكلوت وانا قلعتها السنتيان ونيمناها علي الأرض نامت علي ضهرها وانا دخلت بين وراكها وفتحت رجليها وبدءت الحس كسها ووفيق العرص طلع فوقها ووقف علي ركبة وبقت نايمة بين رجليه وزبة علي بوقها بصباعي بقيت بحسس براحة علي كسها ولساني جوا فتحة كسها وهي بتمص زب جوزها العرص وبتتلوا بكسها علي لساني اااااااه اححححح زبك حلو اوي يا متناك وفيق :: بقي انا متناك يا شرموطة سميرة :: اه متناك يا روحي ونفسك كامل ينيكك وانا عمال انيك في كس سميرة بلساني والعب في زنبورها بصباعي سميرة :: حط صباعك في طيزي وانت بتلحس كس يا كامل تفيت علي خرم طيزها ودخلت صباعي جوا طيزها واهاتها بدءت تذيد وتتموحن بمنيكة اااااااااح اااااااااح بعبصني اووووي في طيزي المتناكة ياكمولة بعبص طيز لبوتك سميرة ببص علي سميرة بعنيا لقيتها بتحسس علي طيز وفيق وهي بتمص زبة وراحت حاطة صباعها جوة طيز وفيق وفضلت تبعبص فيه وهو بقي عامل زي الشرموط هو كمان سميرة :: حاسس بصباعي في طيزك يا خول حلو البعبوص ده يا متناك وفيق :: اه يا روحي اي حاجة منك تبقي حلوة قومت من بين فخاذ سميرة ووفيق جه مكاني وراح يلحس كس الشرموطة مراتة وانا وقفت وراه راسها وحطيت زبي في بوقها مسكت زبي بايدها وفضلت تمص فيه ااااه علي زبك انت كمان يا كامل اااااااااح ااااااح اوووو طعمة ياخد العقل واخدت بيضاني جوة بوقها تشفطهم وترضعهم وفيق قال لمراتة يلة يا شرموطة علشان نفشخك انا وكامل سميرة :: يلة يا روحي افشخوني قطعوني قامت وفلئست ووفيق جه من وراها ومسك زبة وحطة علي كسها وهي بقت تحرك وسطها يمين وشمال علي زب جوزها وواحدة واحدة وفيق نشن علي فتحة كسها ودخل زبة جواها صرخت ااااااااه يا متناك بررررراحة ياخول وفيق :: براحة ايه يا لبوة انتي لسة شوفتي حاجة وانا حاطط زبي علي بوقها وعمال افعص بأيدي في بزازها وهي تصرخ شوية وتمص شوية . ووفيق عمال ينيك في كس الشرموطة مراتة وزبة هاريها برررراحة يا خول. انت ايه زبك شادد حيلوا عليا كدة ليه وفيق :: زبي علي طول شادد حيلوا يا لبوة سميرة :: اوووف اااااه لا علشان شايف مراتك لبوة وبتناك من صاحبك يا خول. اي اي برررراحة كلمات سميرة كانت اكبر منشط جنسي للعرص جوزها وبقي بينكها بعنف وقوة بزبة اللي بقي زي الحديد جوا كسها وفيق قام وانا روحت وقفت علي ركبي ورا الشرموطة سميرة وهي مفلقسة وتفيت علي خرم طيزها ومسكت زبي وحطيتة علي اول فتحتة طيزها وبقيت بضغط براحة وشويش بزبي علي طيزها لغاية ما بدء يدخل جواها اااااااااح ايوة ايوة ياكامل دخلة براحة كدة اااااه حلو اووووي زبك زبي بقي كلة جوة طيزها وايدي ماسكة طيزها من جنب وسطها وبدءت في ادخال زبي براحة وسحبة براحة وهي ممحوووونة اااااااااااااه عالحلاوة يا عاااادل كمان يا روحي نكني بمزاج وحنية وفيق نام علي ضهرة ووشة بين وراك وتحت كسها سميرة وزبة تحت بوقها وضع 69 سميرة نزلت براسها علشان تمص زب وفيق ووفيق تحت كس مراتة بيلحسة وانا وراها بنيكها في طيزها يالهووووي علي المتعة اااااااه مش قادرة عليكم انا... اوووووووف احححححححح خرم طيز سميرة بقي واسع وزبي بيدخل ويخرج بأريحية وده مخليها اخر هيجان سميرة وهي بتمص زب وفيق كانت بتبعبصة وتقولة انا كمان بنيكك في طيزك اهو يا متناك... كان نفسي يبقي ليا زب علشان انيكك وامتع بيه يا خول وفيق .. ياريت ياقلبي كنت هبقي خدامك سميرة شكلها استحلت طيز جوزها ومحنة معاها ووفيق كمان كان مستمتع ببعبصة سميرة له وكلامها الوسخة معاه سميرة :: انا عايزة اتفشخ منكم عايزكم تنكوني في كل حتة في جسمي من غير رحمة من غير شفقة وفيق قعد علي الأرض وسميرة اديتة ضهرها وقعدت بطيزها علي زبة ومالت بضهرها لورا وقالتلي تعالي انت ياقلبي نكني في كسي سميرة بلعت زب وفيق كلة جوا طيزا وانا فتحت رجليها وهي مايلة لورا بضهرها علي وفيق ومسكت زبي ودخلتة في كسها وفضلت انا ووفيق ننيك مراتة القحبة مع بعص وهي عمالة تتأوه من المتعة وانفاسها اسرع من اهاتها والعرق بيصب مننا انا ادخل زبي في كسها ... وفيق يسحب زبة من طيزها .. انا اسحب زبي من كسها .. وفيق يدخل زبة في كسها وسميرة في قمة متعتها ونشوتها الجنسية ااااااه حلوووو اوي الوضع ده اااااااااح يالهوي علي الجمال والمتعة وفيق مسك سميرة وكتفها بأيدو جامد وانا بقيت برزع زبي بكل عنف وقوة اااااااااااااااه برررررررررراحة مش قادرة بجد يا عاااااادل بررراحة برررراحة وانا شغال انيك في اللبوة من غير رحمة والخول جوزها زبة جوا طيزها وفيق:: انا خلاص هجبهم اااااااااااااه سميرة :: ايه خلاص جبتهم يا وفيق وفيق :: ااااااه اااااااااه وفيق نطر لبنة جوة طيز مراتة وانا شغال بينك لسة في كسها فضلت ازرع زبي جواها ووفيق مكتفها بأيدة وخلاص حسيت اني هجبهم وهي كمان عرفت من تشنج جسمي واعصابي سميرة :: جبهم جوا كسي يا كامل جبهم جوايا ياعمري ااااااااااااااااه زبي زي ما يكون بركان لبن وانفجر جوا كس سميرة وملاه علي الأخر بعد ما خلاص جبتهم جوا كسها طلعت زبي وكسها بقي بينقط لبن علي وفيق جوزها وروحت نايم علي الأرض وهي قامت ونامت جنب زبي وفضلت تمص بقاية اللبن اللي فيه ريحت يجي نص ساعة كدة وحسيت نفسي جوعت تاني قولت لسميرة جيبي الأكل من جوا علشان جوعت سميرة :: دانت تؤمر يا سبعي وفيق :: احا وانا ايه سميرة :: انت المتناك بتاعي ههههه انا :: دانتي هريتي طيز وفيق بعبصة وفيق :: بقت شرموطة وعايزة تنكني ههههه انا :: ومالة المهم انكم بتستمتعوا وهي احسن من الغريب وفيق :: ههههههههه ماشي يا كامل من حقك مانت بقيت سبعها سميرة جابت الأكل وقعدنا كلنا اكلنا تاني وبعد الأكل قامت سميرة تعمل لينا شاي الجزء الخامس عشر وبعد ما شربنا الشاي وفيق كمل لف الحشيش وكملنا شرب وبعدين قومنا فشخنا سميرة نيك تاني لغاية الصبح سميرة كسها وطيزها اتهرو نيك مني انا ووفيق وبعد الفجر كدة قومت علشان امشي سميرة قالتلي لا هتنام هنا وهتكلم اليوم بكرة كلة معانا انا :: انام فين ؟ انا مش برتاح غير علي سريري سميرة :: وانا نفسي انام في حضنك .. متبقاش غلس و اقعد بقي انا :: طب ووفيق ؟ وفيق:: خلاص ياعم نام هنا وانا هنام علي السرير الصغير سميرة :: وفيق علي طول في حضني ميجراش حاجة يعني لما تنام معايا انت النهاردة انا :: خلاص يا ستي هنام معاكي وفيق خرج ونام في الأوضة الصغيرة وانا وسميرة نمنا علي السرير بتاعها وسميرة مرديتش تخليني البس اي حاجة ولا هي لبست حاجة ونمنا زي ما احنا كدة عريانين ملط وادتني ضهرها وطيزها لذقت في زبي ومسكت ايدي وخلتني احضنها وامسكها من بزازها روحت في نووووم عميق لغاية الساعة واحدة الضهر .. صحيت ملقتش حد جنبي لبست فلنتي والبوكسر وخرجت الصالة لقيت سميرة فاتحة التليفزيون وبتابع فيلم عربي ووفيق قاعد علي الأرض وبيشرب شاي انا :: صباح الخير سميرة :: صباح النور كامل وفيق :: صباح الفل انا :: محدش صحاني يعني سميرة :: قولنا نسيبك ترتاح وتنام براحتك وفيق :: ارتحت علي سريري هههه انا :: احة هو اللي ينام جنب اللبوة مراتك ميرتحش بردو سميرة :: قولوا علشان يقدر النعمة اللي هو فيها وفيق :: يا حبيبتي انا عارف ومقدر طبعا انا :: سميرة قومي اعمليلي شاي علي ما اغسل وشي سميرة :: من عنيا لسبعي اللي مظبطني دخلت غسلت وشي وخرجت لقيتها جايبة الشاي وقعدت ولعت سيجارة وشربت الشاي ومسكت تليفوني واتصلت ب سلوى .. لقيت بردو تليفونها مقفول طلعت مني نفخة غضب ورميت التليفون جنبي علي الكنبة بتاعة الأنتريه سميرة بصتلي كدة بحيرة ورفعت جاحبها ونزلت التاني وسألتني مالك يا كامل انا :: بتصل ب سلوى بردو تليفونها مقفول مش عارف في ايه سميرة :: تلاقي حصل معاها ظرف طارئ وبكرة اكيد هنعرف انا :: انا اللي هيجنني اني مش عارف فيه ايه وليه متصلتش عليا وعرفتني لو حصل معاها حاجة وفيق :: ياعم متقلقش هي كدة كدة معايا في الشغل ولو فيه حاجة اكيد هعرف انت بس ريح دماغك شوية سميرة :: وبعدين انت في ايه كل شوية سلوى سلوى هو انا مش مالية عينك انا :: مالية عيني وعين اللي خلفوني طبعا بس انا قلقان عليها لانها مشيت من غير ما نعرف ليه وحتي تليفونها مقفول ... انتي مش شايفة ان دي حاجة تقلق سميرة :: وانت مش شايف انك مزودها اوي وكفاية كدة علشان مش ناقصة حرقة دم انا :: بصيت عليها ولفيت بجسمي ناحيتها وبأبتسامة ملت وشي و قولتلها ايه ده يا بطوطة انتي بتغيري منها ولا ايه سميرة :: اه يا كامل بغير وانت عارف وفيق :: احا وبتقوليها كدة قدامي انا :: ههههههه احا انت ياعم سميرة :: ههههه انت حبيبي وكامل حبيبي وبموت فيكم انا :: ابسط ياعم اهي بتحبك اهي سميرة قامت ودخلت اوضة النوم وخرجت بعد نص ساعة احا علي القميص اللي لابساه مشفتش كدة في جمالة وجمال جسمها عليه قميص موف ضيق علي صدرها مبين فلقة بزازها وحلمة بزازها بارزة منة نازل ماسك في سوتها لغايةتحت كسها بشوية من ورا ضهرها عريان علي شكل سبعة وطيزها بارزه ومدورة وقابة لفوق شوية منظرها يهيج الحجر انا شوفت المنظر ده وكسم الهيجان اللي هجتة انا :: احة يا سميرة انتي مبتشبعيش نيك سميرة :: واشبع ليه وانا معايا اتنين فحول بيروقوني وبيروقو كسي وفيق :: ايه مش هتسد ولا ايه ياعم كامل انا :: اسد معاها ومع عشرة ياعم انت بس احة مش كدة يعني سميرة :: ده كدة وابو كدة وهتنكني بمزاجك او غصب عنك ههههههه وفيق :: راح قايم ولذق في سميرة من ورا وقال انا هفشخك سميرة :: لا انا عايزة كامل ينكني وبعد ما يخلص تنكني انت انا :: دانتي عديتي مرحلة اللبونة بمراحل ههههههه سميرة :: انا بموت في اللبونة والمنيكة هههههه وراحت شداني من ايدي وقومتني ودخلنا مع بعض اوضة النوم ووفيق جه ورانا سميرة وقفتة بأيدها وقالت لو هتدخل معانا تتفرج بس .. لغاية ما كامل يخلص نيك فيا ماشي وفيق :: ماشي يا قلبي وكمان هصوركم انا :: لو جبت وشي مش هيحصل كويس راحت شداني من ايدي وذقتي علي السرير نمت علي ضهري وهي طلعت علي ايدها زي القطط وطلعت بأيدها لغاية ما وصلت عند زبي .. ووفيق ماسك الموبايل بيصور ومستمتع بالشرموطة مراتة اللي كل يوم بتزيد شرمطة ومنيكة واحتراف في ممارسة الجنس معايا وصلت لغاية لزبي وايدها بتحسس علي زبي اللي كان لسة انتصابة موصلش لزروتة فضلت تتحسسة وتلمسة وتلاعبة وتبوسة وهو تحت الشورت ومع لمساتك ولعبها الرقيق بدء زبي في الأنتصاب والتحرك حتي انتصب لاخر ما عندو اه يا كامل شكل زبك وهو نايم يخلي احسن شرموتة تتمني تلعب فيه وووواااااه منة وهو لسة بيقف اااااخ ببقي نفسي اكلة واعضعضة بسناني ابن الوسخة ده انا :: بقي زبي انا ابن وسخة .. يالبوة سميرة :: بموت فيه وفي وساختة وراحت ماسكة الشورت بأيدها وبدءت في تنزيلة .. زبي لسة مستخبي بس المرة دي تحت البوكسر نزلت بلسانة ولمست زبي بررراحة وايديها بتفعص في بيضاني انا :: براحة علي بيضاني يا كسمك سميرة :: هششششش سبني اعيش وصوابعها مسكت البوكسر وتنزلة واحدة واحدة ولسانة فوق البوكسر بينزل معاه علي لحم زبي لغاية ما نزلت البوكسر بين وراكي مسكت زبي بين قبضة ايدها وفضلت تدعكة طلوع ونزول وكأنها بتضربلي عشرة وشفايفها واخدة زبي بينهم وبتمص في الراس وفيق بيصور كل لحظة وبيقرب الكاميرة وبقي محترف هو كمان تصوير مراتة وهي بتمص وترضع في زبي شوية لقيتها بتعضعض في راس زبي عضعضة خفيفة حسستني بمتعة اكبر وانا ماسكها من شعرها ضغطت علي راس زبي بصوابعها علشان خرم زبي يبان ليها وبطرف لسانها بقت بتلحسة وتحركة حركات لولبية وايدها بتلعب في بيضاني اللي كانت مدلدلة وسايبة وناعمة وده كان ثايرها اكتر خلتني رفعت رجلي لفوق وبلسانها اللي عامل زي التعبان بيتحرك شمال ويمين .. نزلت بلسانها تحت بيضاني فضلت تتحرك بلسانها من تحت لغاية فوق وبعدين تلحس حولين البيضان ..وتطلع تاني لغاية ما توصل لراس زبي وتمص فيه احلي احساس ممكن الراجل يحسة لما شرموطة عندها خبرة في مص الزب ولحس البيضان طلعت بعد كدة بلسانها من زبي علي بطني لغاية ماوصلت لصدري .. وهنا كانت المتعة التانية اللي مستحيل تتوصف وصلت عند حلمة بزي اليمين وبطرف لسانها بدءت تحركة حولين الحلمة وفوق الحلمة وايدها ماسكة زبي وبكل حنية بتدعك فيه بعدين بدءت في مص الحلمة برراحة وايدها طلعت علي حلمة بزي التانية ترقصها اووووف بجد علي الأحساس بالمتعة والنشوة الجنسية اللي بقيت فيها خلصت مص في حلمات صدري وراحت طالعة فوق مني 69 وادتني كسها وطيزها اخدت شفرات كسها وزنبورها المدلدلين بين شفايفي امصهم وهي بتمص زبي اااااح اوووووو الحس كسي اوووووي وبعبص طيزززي وانت بتلحس كسي دخلت صباعي جوا طيزها ولساني رايح جاي لحس في كسها وسميرة انفاسها سبقت اهاتها والعرص عمال يصور مراتة المتناكة وهي ممحونة وبتمص زبي قامت من عليا وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها علي الأخر ومسكتهم بأيدها وقالتلي يلة بقي تعالي نكني في كسي بسررررعة جيت انا دخلت بين فخاذها وزبي منتصب وعارف طريقة وبدءت في ادخال زبي جوا كسها اللي كان غرقان من ريقي ومصي زبي ملاقاش اي صعوبة في الدخول لأن كسها كان مفتوح وجاهز لأستقبالة وبلعة بالكامل ابتديت انيك اللبوة في كسها وزبي بيحك في جدارة بدون اي رحمة ااااااااح ااااااااااح اووووووف حلو اووووي ياكامل حلووو اوي بجد زبك تخين اوووي وماليني وانا عمال ادخل زبي براحة واسحبة براحة اخرجة برة خالص وارجع ادخلة تاني ببطئ وحنية وكسها كان مزفلط وسخن وبيبلع زبي بكل سهولة مع الوقت سرعة ادخال زبي جوا كسها بدءت تزيد والقوة تزبد وهي تصرخ وتتلوي تحت مني من شدة المتعة والمحن نمت بجسمي كلة فوق منها وصدري بقي فوق صدرها وايديها حضناني من ضهري ومكتفاني فيها ووسطي شغال يرجع لورا ويرزع زبي جواها لقدام ومع كل رزعة من زبي لكسها تصرخ وتتأوه اااااه ااااااه يخرب بيت كدة يخرب بيت كدة حلو حلو حلو اوي زبك حلو يا كامل نيك نيك كمان طلعت زبي بعد ما هريت كسها نيك ونيمتها علي بطهنا ونمت فوق منها وبدءت اتحرك بوسطي وزبي بحاول ادخلة بين طيزها .. هي راحت لفت ايدها ومسكت طيزها وفتحتها علشان زبي يعرف يدخل زبي بقي بين فلقتها وعلي خرم طيزها بالزبط وبدءت انا في تحريك وسطي لفوق يدوب شوية بسيطة وانزل تاني بزبي علي خرم طيزها مع الضغط بزبي علي خرمها ابتدت طيزها تفتح وتسمح لراس زبي بالدخول اول ما راس زبي دخلت جووا طيزها شهقت من جواها شهقة كلها نار وشهوة ايوة دخل اهو يا كامل زوقة بقي جوايا اكتر عايزاك تنكني اووووي بقيت بضغط بزبي جوا طيزها وزبي يدخل اكتر واكتر لغاية ما بقي كلة بالكامل جواها وبيضاني لمسة لحم طيزها بدءت في سحب زبي بحظر علشان ميخرجش واول ما يخرج نصة ادخلة تاني جواها اااااااه ياكامل ااااه ياعمري نيك شرموطك المتناكة نيكني اكتر مع احتكاك زبي ودخولة وخروجة طيزها بقت اوسع وزبي بقي بيدخل ويخرج اسهل شوية وبقيت بخرج زبي برة خالص وارجع ادخلة تاني بكل بطئ وحنية فضلت انيكها والعرص جوزها يصور لغاية ما خلاص اللبن علي وشك الأنفجار سرعت اكتر من ادخال واخراج زبي والحنية تحولت لعنف ورزع جامد جوا طيزها والسرير بقي يهتز بينا واهاتها زادت ااااااي ااااااي برررررراحة بررررراحة يا كامل بيووووووجع يخرب بيتك ااااااااه زبي انفجر باللبن جووووا طيزها وهي فضلت تقفل بعضلات طيزها علي زبي وتفتحها لغاية ما جبت كل لبني جواها. ونمت جنبها من التعب الخول جوزها قالها دوري بقي يا متناكة سميرة:: سبني بس خمس دقايق مش قادرة وفيق :: احا ولا دقيقة انا :: قومت وقعدت علي الكرسي اللي قدام السرير علشان اشوف اللبوة سميرة هتستحمل قد ايه بعد ما فشخت كسمها نيك سميرة نايمة علي ضهرها مقتولة مش قادرة ووفيق هايج علي الأخر بعد ما شاف مراتة وهي عمالة تتناك في كل حتة فيها مني طلعت ووقف علي ركبة جنب وشها ومسك راسها وذهقها علي زبة وقالها مصي يا لبوة سميرة لفت ونامت علي جنبها وبقي وشها و بوقها ناحية زب وفيق مسكت زب الخول جوزها وبدءت تمصة وايديها بتحسس علي طيزو وفيق :: مصي يا لبوة زب جوزك مصي يا متناكة سميرة :: رجعت سخنت تاني وهاجت علي زب وفيق وفضلت تمص وتخرج لسانها وتحركة علي زبة وهو ماسك راسها وعمال يدخلة جوا بوقها بعدين راح قايم وطلع فوق منها 69 ونزل علي كسها لحس ومص في شفايف كسها سميرة فاتحة طيز وفيق بأيدها وبتلحس خرم طيزو انا قولت احا في بالي هو وفيق معرص وكمان خول ليها وفيق هاج اكتر بسبب لسان سميرة اللي عمال يتحرك حوليين خرم طيزو شوية سميرة مسكت زب جوزها بأيد وايدها التانية بعد ما تفت في طيزو... صباعها بدء في الدخول جوا طيز وفيق وفيق :: بمحن وصوت كلة شهوة اااااه يا بنت المتناكة صباعك حلووو اووي جوا طيزي وزاد من لحسة في كس سميرة وبقي هو كمان بيبعبص في طيزها شوية بعد ما سميرة هرت طيز جوزها العرص بعبصة قالتلة تعالي يا متناك نكني نامت علي بطنها ورفعت طيزها لفوق شوية ووفيق من وراها مسكها من وسطها وبدء في ادخل زبة المنتصب جوا كسها اااااااه ااااااااه نيك كس المتناكة مراتك يا خول نييييك وفيق بدء في نيك سميرة براحة وببطئ وبعدين بقي بيسرع رتم وحركة جسمة وهو بينيك في كسها وصوت لحمة مع لحمها مالي الأوضة ايوووة كدة يا متناك زبك بقي جامد بعد ما شوفت كامل وهو بينكني فضل وفيق ينيك في الشرموطة سميرة وهي تتأوه من المتعة واللذة وزبة عمال رايح جاي جوا كسها واهاتهم وانفاسهم سبقاهم سميرة خلت وفيق ينام علي ضهرو وقالتلة فلئس زي ما كنت مفلئسة يا متناك وفيق عمل اللي طلبتة منة سميرة .. وانا مش عارف هي ناوية علي ايه وبقيت حاسس اني بتفرج علي فيلم سكس اجنبي وفيق فلئس زي الكلبة وهي فلئست وراه وفتحت طيز الخول جوزها وبلسانها بقت تلحس خرم طيزو وايدها تدعك في زبة المدلد لتحت وبعدين راحت مدخلة صباعها جوا طيزو وفضلت تقولة ايه يا متناك حلو كدة حلو وانا بنيكك في طيزك زي المرة الشرموطة وفيق :: اه يا روحي حلووو اوي سميرة :: ايه ده يا خول خرم طيزك واسع اووي .. اححح انت حد ناكك قبل كدة يا متناك وفيق :: انتي بس يا عمري اللي بتنكيني سميرة :: دخلت صباعها التاني جوا طيزو وفضلت تنيكوا وتدعك في زبة اسرع وهو عمال يتلوي زي المرة الشرموطة ولا اجدعها لبوة وبعدين خلتة نام خالص علي بطنة وطعت فوق منة وبقي كسها علي طيز وفيق وبقت بتنيكوا بكسها في طيزو وهو بأيدو عمال يدعك في زبة بعدين قامت ونامت علي ضهرها وقالتلة يلة يا خول نيكني انت كفاية عليا انيك فيك لغاية كدة... ورفعت رجليها ووفيق مسك زبة ودخلة جوا كسها .. وفضل ينيك فيها وهي مسكاه من وسطة وبتذوقة عليها علشان ينيك فيها جامد نييييك يا متناك نيييييك اووووي يا خوووول فضل يدخل ويخرج زبة بكل قوتة وعنف وهي تصرخ بررررراحة يا متناك برررراحة مش قادرة وفيق من كلمات سميرة له خلت شهوتة تيجي بسرعة وجاب لبنة جوا كسها ونام فوق منها انا روح خارج من الأوض وبضرب كف علي كف من اللي شفتة وقولت في بالي انت عيل ابن متناكة صحيح .. معرص وخول خرجت دخلت الحمام واخدت دش و خرجت لقيتهم خرجوا ووفيق دخل ياخد حمام هو كمان قعدت علي الكنبة جنب سميرة وسألتها ايه اللي انا شوفتة ده سميرة :: هههههه ايه انا :: هو وفيق خول سميرة :: ههههه مش خول بالمعني الحرفي بس هو بيحبني اعمل فيه كدة وبيحب يتشتم مني انا :: احا هو فيه ناس كدة سميرة :: هههههه اه في وفيق جوزي ... بس بعد ما بيمارس ويجيب شهوتة بيرجع طبيعي انا :: طب ما هو ممكن طيزو تاكلوا بعد كدة ويتناك من رجالة سميرة :: لا وفيق مش خول زي ما انت فاهم هو بيحب يكون كدة معايا انا وبيحب اني اكون انا اللي مسيطرة علية واشتمة واتحكم فيه انا :: ماشي وفيق خلص حمامة وجه قعد معانا وانا كل شوية ابصلة وافتكر اللي شوفتة وبيبقي نفسي اقوم اكسر عضم امة من الضرب الجزء السادس عشر فضلت قاعد اتفرج علي التليفزيون لغاية ما جالي اشعار رسالة علي تليفوني مسكت التليفون ولقيت تليفون سلوى اتفتح بسرعة اتصلت بيها ..... جرس ومش بترد .. فضلت اتصل بيها اكتر من عشر مرات وبردو مش بترد انا :: اوووووف بقي متردي سميرة بصتلي بأستغراب .. هي سلوى فتحت تليفونها انا :: اه دلوقت وعماال ارن عليها بردو مش بترد سميرة :: طيب سيب الموضوع ده علي وفيق وفيق مشغول في التليفزيون ومش مركز معانا اصلا انا :: انا همشي سميرة :: هتمشي تروح فين انا :: طالع شقتي سميرة :: ياعم خليك انت ذهقت مني ولا ايه انا :: لا مش كدة بس مخنوق وعايز اطلع شقتي احاول اناملي شوية سميرة :: احا طب ما تدخل تنام جوا انا :: لا انا هطلع فوق شقتي سلام طلعت شقتي وقعدت علي كنبه الأنتريه وفضلت احاول اتصل ب سلوى وبردو مش بترد وكتبت ليها رسالة اني هتجنن عايز اكلمها واعرف حصل ايه علشان تمشي من غير ما تعرفني وكمان قافلة تليفونها وبعد ما فتحتة ليه مش بترد عليا في اللحظة دي كانت سميرة بتخطط لحاجة تانية ل سلوى ............... الحوار ده بين سميرة و وفيق ............... سميرة :: وفيق يا وفيق وفيق :: نعم ياستي سميرة :: مالك مش معانا ليه وفيق :::: مفيش بتفرج علي الفيلم مالك سميرة :: طيب سلوى فتحت تليفونها وفيق :: بجد ؟ امتي فتحتة سميرة :: مانت مش معانا ومركز في التليفزيون .. من شوية كامل اتصل بيها وجرس ومردتش عليه وفيق :: طب انا هعمل ايه يعني سميرة :: بقولك ابعتلي الفيديو بتاعها من معاك وفيق :: ناوية علي ايه تاني سميرة :: ابعت بس الفيدو وبعدين هتفهم وفيق :: ماشي هبعتهولك علي الواتس سميرة :: ماشي بسرعة مسكت تليفونها واستقبلت الفيديو من وفيق وفتحتة اتفرجت عليه وتأكدت ان الفيديو فيه وش سلوى واضح جدا وهي بتتناك من وفيق وراحت منزلة برنامج من المتجر لعمل بعض التعديلات والمونتاچ علي الفيدو وفعلا ظبطت الفيديو ودارت وش وفيق و ووشها وسابت وش سلوى زي ما هو واخدت بعدين كام صورة من الفيديو وراحت كلمت سلوى واتس سميرة :: سلوى انتي فين عيزاكي سلوى شافت الرسالة بس مردتش سميرة :: سلوى ردي عيزاكي ضروري بردو سلوى بتشوف الرسايل ومش بترد سميرة :: طب بصي بقي انتي هتردي عليا يعني هتردي يا اما هنزل الفيديو بتاعك ده علي مواقع السكس ودي صورة منة وراحت باعتالها صور و هي بتتناك من وفيق بعد دقيفتين سلوى ردت سلوى :: حرام عليكم انا عملتلكم ايه علشان تعملو فيا كدة سميرة :: علشان كامل حبك كامل مكنش لازم يحبك سلوى :: طب وانتي ايه اللي ضايقك انتي ووفيق من كدة سميرة :: علشان انا بحب كامل وانتي اخدتيه مني سلوى :: انتي بتقولي ايه سميرة :: زي ما بقولك ايه مستغربة علشان جوزي عمل فيكي كدة علشان مراتة بتحب صاحبة سلوى :: انا مش مصدقة بجد معقول فيه كدة سميرة :: بصي انا عايزة اشوفك دلوقت مش هينفع كلام الواتس سلوى :: تشوفي مين حرام عليكم سبوني في حالي سميرة :: ماهو انا لو مشفتكيش واتكلمت معاكي هنشر الفيديو بتاعك سلوى :: هتشوفيني فين طيب سميرة :: عندك في شقتك سلوى :: لا لا مش هينفع في شقتي انتي مجنونة سميرة :: انا قولت خلاص وانتي عليكي تقولي حاضر سلوى :: حرام عليكي اللي بتعمليه فيا ده سميرة :: ها انجزي هجيلك امتي سلوى :: علشان خاطري بلاش شقتي سميرة :: لا هقابلك في شقتك ها امتي خلاص خليها بعد بكرة واكرم في المدرسة الصبح الساعة 10 سميرة :: العنوان ايه بالظبط سلوى :: العنوان شارع .....*** في ......** سميرة :: تمام بس لو حصل منك اي لعب كدة او كدة الفيديو بتاعك هيتذاع والكل هيشوف لحمك سلوى :: لا مش هعمل حاجة بس توعديني تمسحي الفيديو سميرة :: امسح ايه انتي بقيتي بتاعتي خلاص سلوى :: بتاعتك ازاي ؟ سميرة :: لما اشوفك هتفهمي كل حاجة وخلصت الدردشة بينهم وسميرة ابتسمت ابتسامة كلها خبث وشر وفيق بص ل سميرة وهو مش فاهم مراتة بتخطط لأيه وراح سألها وفيق :: سميرة فهميني اللي في دماغك سميرة :: مفيش بس ليا مزاج اتمتع بلحم سلوى انا كمان وفيق :: نعم ياختي ؟ عايزة تمارسي السحاق معاها سميرة :: اه عايزة امارس السحاق معاها وفيق :: طب ليه ؟ مش مكفيكي اتنين رجالة بينيكوا فيكي عايزة ست كمان سميرة :: انا مش عارفة انت دماغك دي لازمتها ايه وفيق :: مش فاهم .. فهميني انتي سميرة :: دلوقت وفيق مش هيسكت ولا هيهدالة بال غير لما يعرف سلوى مالها ومختفية ليه صح وفيق :: اه صح سميرة :: كامل لو عرف اللي عملناه في سلوى هيسكت وفيق :: بيتهيئلي لا سميرة :: بيتهيئلك ؟ كامل لو عرف هيخرب الدنيا علينا ومضمنش رد فعلة وفيق :: ماشي ايه بقي علاقة السحاق بكامل سميرة :: بص ياقدري انا بعد ما همارس السحاق مع سلوى هطلب منها انها تعترف لكامل انها كانت زمان قبل الزواج بتمارس السحاق مع واحدة من اصحابها وانها مارست السحاق معايا واحنا في الرحلة ... كامل ممكن يتقبل ان سلوى بتحب السحاق لكن مش هيتقبل اننا خططنا ونفذنا وخليتك تنيكها غصب عنها وهي متخدرة وفيق :: طب ونقول ليه من الأساس سميرة :: علشان كامل مش هيسكت اصلا وهيفضل يحوم لغاية ما يوصل ل سلوى وهيضغط عليها وهتعترفلة في النهاية.. وهتبقي مشكلة كبيرة .. يبقي احنا بقي نسبق بحاجة هو هيتقبلها نسبيآ ونعرفة.. واذا تقبل اللي حصل ممكن كمان تلقيه جاي يطلب منها او مني انة يمارس معايا ومعاها في نفس الوقت وده معناه ان فرصتك انك تنيك سلوى معانا بقت كبيرة جدآ ونبقي وصلنا للي احنا عايزينوا من غير ما نزعل كامل مننا ... فهمت ؟؟ وفيق :: يابنت الحرام .. انتي دماغك دي ايه دماغ شياطين سميرة :: انا دماغي عادية .. انت اللي مش بتشغل دماغك ده اللي حصل بين وفيق وسميرة و سلوى ....... انا قاعد في الشقة هتجنن مش عارف فيه ايه وليه سلوى مش بترد عليا وعمال اسأل نفسي يا تري انا عملت معاها حاجة طب عملت ايه كل ما افكر القي نفسي معملتش معاها اي حاجة اخر ما ذهقت لبست هدومي وقولت هنزل اتمشي اقعد علي قهوة .. المهم انزل واشغل نفسي بأي حاجة علشان اريح دماغي شوية من التفكير نزلت وقضيت اليوم كلة في الشارع شوية علي القهوة وشوية بتمشي لغاية ما تعبت روحت طلعت شقتي علي الساعة 9 بالليل ودخلت المطبخ جهزت العشا واتعشيت وشربت الشاي وشغلت التليفزيون لغاية الساعة 12 دخلت نمت صحيت الصبح البست هدومي بعد ما غسلت وشي وفطرت ونزلت علي شغلي وعلي الساعة ،12 الضهر كدة اتصلت بوفيق علشان اشوف سلوى راحت الشغل ولا قالي ان سلوى راحت الشركة تاني يوم وقدمت علي اجازة اسبوع كمان سألتة متعرفش ليه قالي مكتب في طلب الأجازة ان عندها حالة وفاه انا :: متعرفش مين اللي مات وفيق :: لا معرفش لما تبقي تيجي هبقي اسألها حسيت براحة نفسية شوية انها بخير وان مش زعلانة مني بس بردو رجعت افكر تاني ده مش سبب مقنع يخلي سلوى متعرفنيش ومتردش عليا ورجعت تاني لنفس الأحساس اللعين خلصت شغل وروحت واليوم ده بردو مر وخلص كدة من غير اي جديد وبردو سلوى مش بترد علي تليفوني ولا علي رسايلي اللي طول الليل عمال ارن عليها وابعتلها في رسايل علي الواتس لغاية ما نمت تاني يوم صحيت الصبح مثل العادة علي شغلي وسميرة كانت بتجهز نفسها لمقابلة سلوى اللي كمان ساعة بالظبط رايحة تقابلها سميرة لبست احلي ما عندها وظبطت نفسها مكياچ وحطت احلي برفان عندها واتصلت ب سلوى سميرة :: الو يا سلوى سلوى :: ايوة يا سميرة سميرة :: انتي في الشقة سلوى :: اه في الشقة سميرة :: طب انا مسافة السكة هكون عندك سلوى :: ماشي سميرة قفلت الخط مع سلوى واتصلت بوفيق وعرفتة انها رايحة ل سلوى علشان تبظط الدنيا .. وفيق قالها تمام وهبقي اعدي اخدك بالعربية وانا مروح كنتي لسة عندها سميرة :: بقولك الفيديو بتاع كامل علي الكمبيوتر ولا وفيق :: لا معايا علي تليفوني سميرة :: طب ابعتهولي قبل ما انزل يمكن احتاجة هناك وفيق :: ماشي سميرة قفلت مع وفيق واستنت لغاية ما وفيق بعتلها الفيديو اللي كامل بينيكها فيه ونزلت علشان تروح ل سلوى سميرة وصلت في الميعاد بالظبط واول ما بقت تحت العمارة رنت علي سلوى علشان تعرف منها هي في اي دور وشقة كام سميرة طلعت بعد ما سلوى ردت عليها وعرفتها هي ساكنة في الدور الكام وشقة كام ووصلت عند الشقة بتاعة سلوى ضربت الجرس ... سلوى فتحتلها سميرة بأبتسامة ولا كأنها عملت حاجة معاها سلمت عليها وباستها ودخلت علي الصالة اللي فيها الأنتريه سميرة :: شقتك حلوة اوي يا سلوى سلوى :: شكرا يا سميرة سميرة :: لا وكمان زوقك يجنن في الفرش والعفش سلوى :: شكرا سميرة :: مالك يابنتي بتكلميني من تحت الضرس كدة ليه سلوى :: عايزة ايه قولي سميرة :: في حد يقابلة صحابة كدة ؟ طب مش هتشربيني حاجة من ايدك سلوى :: حاضر لما اشوف اخرتها .. وقامت دخلت المطبخ وبعد دقايق خرجت وفي ايدها صنية عليها كوباية عصير وكوباية مية سميرة :: تسلمي يا حبيبتي سلوى :: اديكي اخدتي واجبك .. قولي بقي عايزة ايه مني سميرة :: طب تعالي اقعدي جنبي بس عايزة افرجك علي حاجة سلوى :: ماشي لما اشوف اخرتها ايه معاكي سلوى قاما وقعدت جنب سميرة اللي مطلعة تليفونها وشغلت الفيلم بتاعها وهي بتتناك من جوزها وفيق سلوى مكنتش عارفة انها اتصورت لانها كانت متخدرة ومعرفتش غير من الرسايل اللي كانت بينها وبين سميرة ومكنتش متخيلة ان الفيديو هيكون بالوضوح ده والسفالة دي سلوى اول ما شافت الفيديو ده فضلت تطلم علي وشها وتبكي بهستريا سميرة فضلت تهدي في سلوى وبعد نص ساعة سلوى تمالكت نفسها وسألت سميرة ممكن افهم ليه بقي عملتوا فيا كدة وايه المطلوب مني علشان متفضحش سميرة :: تحبي نتكلم بصراحة بس بشرط سلوى :: اشرطي براحتك مأنا مش هقدر اقول لا خلاص علي اي حاجة هتطلوبيها سميرة :: هتعملي كل اللي عايزه منك وانا بعدها هوعدك اني همسح الفيديو من عندي ومن عند جوزي ومن الأميل السري اللي شايلة فيه نسخة سلوى غصب عنها لطمت علي وشها وقالت :: يالهوي يا لهوي ونبي ما تفضحيني يا سميرة سميرة :: طول مانتي هتعملي اللي هطلبة هفضحك ليه سلوى :: طيب موافقة علي كل شروطك واللي هتطلبيه هعملة سميرة :: انا هحكيلك علي كل حاجة بصراحة وبدءت سميرة تحكي ل سلوى علي كل تفصيل حياتها بداية من جوازها بوفيق واللي كان بيطلبة منها ورغبتة في انها تتحول ل شرموطة وتخيلاتة انة كان بيفرجها علي سكس الي انة خلاها تنام مع كامل قدامة وكمان صورها وهي بتتناك سلوى مكنتش متخيلة ان في راجل كدة معقول في حد يقبل علي نفسة وعلي مراتة كدة سميرة شغلت الفيديو بتاعها مع كامل ل سلوى علشان تصدقها سلوى اتصدمت من اللي شافتة. وكمان اتصدمت في كامل اللي افتكرتة انة **** عوضها بيه سميرة بدءت تعترف كمان انها في الاول كانت كارهة تعمل كدة بس طريقة وفيق في الخيال خلاها تتمني انها تتناك من اتنين وبدءت تقنع نفسها ان طالما جوزها موافق يبقي كدة وقابل ان مراتة تبقي شرموطة وتتناك من صاحبة وكمان قدامة ايه المشكلة ما تتمتع هي كمان وتدوق الإحساس ده وبدءت تتعرف ل سلوى انها اتفقت مع جوزها بعد ما هي قالت له انها موافقة انها تتناك منة علي جر رجل كامل. بس من غير ما يعرف اننا متفقين علي كدة .. سلوى :: وبعدين سميرة :: جوزي بدء يعزم كامل كتير عندنا وكان بيطلب مني اكون مثيرة قدام كامل وكمان اخلي مفاتن جسمي علي طول قدام وش كامل واخليه يتمناني ... وفعلا بقت نظرات كامل ل جسمي ملحوظة ووفيق اخد بالة سلوى :: كل ده وكامل ميعرفش سميرة :: ولغاية دلوقت ميعرفش اننا كنا متفقين من البداية عليه سلوى :: وبعدين سميرة :: وفيق خلاني كل شوية اطمع كامل فيا وخلاني اقبل الادد بتاعة علي الفيس علشان نقرب من بعض اكتر واول ما كامل كلمني فيس قولت ل كامل ان جوزي نايم وهو اصلا كان صاحي وبيتفرج علي المحادثة بينا وكامل اكل الطعم بسرع. ونزللي الشقة وكان اول جنس بينا في المطبخ سلوى :: وطبعا جوزك كان صاحي سميرة :: كان صاحي يختي وعارف ان مراتة بتتناك من صاحبة في المطبخ سلوى ابتدت تستريح من جواها وتأكدت ان سميرة عمرها ما هتفضحها بعد اللي قالتة وعرفت من طريقة كلام سميرة معاها هي عايزة منها ايه فضلت سميرة تحكي كل حاجة حصلت وبالتفصيل لغاية ما حصل اللي حصل معاها وانة كان علشان متبقاش سميرة الشرموطة الوحيدة في عين كامل سلوى :: يعني انتي عايزاني انا كمان ابقي شرموطة في عين كامل زيك سميرة :: وعايزاكي كمان تبقي معانا ولو مرة واحدة بس علي سرير واحد سلوى :: انتي ازاي جريئة وبجحة كدة جاية تطلبي مني ابقي شرموطة سميرة :: بصي كدة كدة الفيديو بيقول انك شرموطة ومش باين فيه انك متخدرة كل اللي باين انك بتتناكي بمزاجك فافكري واعقليها تبقي ما بينا شرموطة زيك زينا ولا الدنيا كلها تشوفك وتبقي شرموطة في نظر كل اللي يعرفك ويشوفك وغير ابنك اللي مش هيعرف يتعامل مع الناس وكل ما يكبر وساختك في نظرو تكبر معاه ومش بعيد كمان جوزك يبلغ عليكي و تتحبسي سلوى عرفت انها في مصيبة مش هتخرج منها ومقدمهاش غير طريق واحد طريق الشرمطة ومكنش قدامها غير انها توافق علي اي حاجة تطلبها سميرة منها سلوى :: مفيش غير اني اعمل اللي انتي عيزاه سميرة :: كدة انتي صح وبتفكري مية مية سلوى :: طيب انا هقول ايه ل كامل سميرة :: بصي شوية كدة هقولك تقولي ايه بعد ما تفرجيني علي اوضة نومك عايزة اجرب السرير بتاعك اشوفة مريح ولا لا سلوى بأستغراب لسميرة نعم مش فاهمة سميرة :: قامت وقفت ومسكت ايد سلوى وشدتها تعالي يا ولية فرجيني علي سريرك اجربة سلوى :: تعالي وراحت علي اوضة نومها علشان تفرج سميرة عليها وهما داخلين علي الأوضة سميرة مدت ايدها من ورا وبعبصت سلوى في طيزها سلوى اتنفضت من المفاجئة والحركة الغريبة وبصت ل سميرة سميرة ضحكت وقالتلها مالك هو انا اول مرة امسك طيزك او ابعبصك يا متناكة سلوى :: سميرة بعد اذنك مبحبش الالفاظ دي سميرة :: انا بقي بحبها ومزاجي الألفاظ دي سلوى :: يعني ايه سميرة :: يعني اقول براحتي طول ما احنا مع بعض وبرة قدام الناس نحترم بعض سلوى :: اووف ... ماشي سميرة :: بتنفخي ليه يالبوة سلوى :: مليش ادي اوضتي اهي عجبتك سميرة :: استني طيب اجرب السرير سلوى :: هو انا مسكاكي سميرة :: طب تعالي جنبي سلوى :: انتي عايزة ايه ؟ سميرة :: ما انا قولتلك عايزة اجرب السرير .. يعني مش فاهمة سلوى :: دلوقت فهمت .. عايزاني صح؟ سميرة :: ما دماغك حلوة اهي .. تعالي جنبي يلة سلوى رحت طلعت علي السرير وفردت جسمها جنب سميرة سميرة لفت بجسمها وبقت وشها في وش سلوى ومدت ايدها تحسس علي بزازها .. سلوى بدون ما تشعر شالت ايد سميرة من علي بزازها سميرة :: وبعدين مش قولنا نسيب نفسنا ونعمل اللي انا عيزاه واطلبة سلوى :: انا مش قادرة ابقي كدة سميرة :: هتتعودي وكمان هتحبي تبقي كدة اسأليني انا كنت زيك وراحت مادة ايدها تاني تحسس علي بزاز سلوى سميرة :: يخرب بيت بزازك منفوخة وطرية اوي يا تري كامل كان بيستمتع بيهم وهو بينيكك سلوى مغمضة عنيها ونازل منها الدموع وكأنها بتغتصب سميرة مدت ايدها ومسحت دموعها وقالتلها بصي هو في الأول انا عارفة انة صعب بس بعد كدة هتحسي بمتعة رهيبة سميرة فضلت تحسس وتقفش في بزاز سلوى وبعدين قلعت سلوى الترنج بتاعها وهي قلعت القميص والجيبة بتوعها وبقوا ال اتنين بالكلوت والسنتيان سميرة طلعت فوق سلوى وركبت علي وراكها وبقي كسها في فخد سلوى وارحت بشفايفها تبوس وتمص شفايف سلوى وبتدعك كسها في في ورك سلوى سلوى ابتدا جسمها يسيب وتحس بالمتعة نسبينآ ورهبتها ورفضها للي بيحصل بقي بيتلاشي ويحل محلة احساس بالمتعة والنشوة سميرة طلعت بزاز سلوى من السنتيان وراحت بشفايفها علي بزها اليمين واخدت الحلمة اللي انتصبت من واقع الأثارة اللي وصلتلها بين شفايفها سميرة بتمص حلمة بز سلوى اليمين وكسها بيتحرك علي فخد سلوى شوية راحت تمص البز التاني وايدها نزلت علي كس سلوى دخلت ايدها من تحت الكلوت وبصباعها تدعك زنبورها وتلعب فيه سلوى ابتدت تبادل سميرة الأحساس وجسمها بقي بيتحرك مع حركة صباع سميرة في كسها سميرة :: كسك واسع اوي يا متناكة شكل كامل كان هريكي نيك بزبة التخين سلوى :: اااااااااه ااااااااااه سميرة :: ايه يالبوة اهاتك طلعت اهي وبقيتي حاسة بالمتعة سلوى :: مغمضة عنيها وعاضة علي شفايفها واهاتها مكتومة من المتعة واللذة اللي حساها سميرة :: نزلت علي بطنها بين فخاد سلوى وقلعتها الكلوت سميرة :: ااااااااخ علي كسك يا شرموطة شكلة يفتح النفس .. بصراحة من حق كامل ينيكك ويقطع كسك من النيك يالبوة وقربت علي كسها وفردت لسانها علي الأخر وغطت بيه كس سلوى سلوى بمجرد ما لسان سميرة لمس كسها ضغطت علي راس سميرة علشان تلحس كسها وتبرد النار اللي شعللتها فيه سميرة بقت بتحرك لسانها علي كس سلوى بتلحسة بفن ودلع وتنزل بطرف لسانها علي خرم طيز سلوى وتطلع تاني علي كسها فضلت سميرة تلحس كس سلوى وطيزها وبعد شوية بدءت تدخل صباعها جوا خرم طيزها وسلوى بقت بتتلوي من المتعة اللي حساها في طيزها وكسها واهاتها بقت بتزيد وانفاسها بتتسارع سميرة قامت وقلعت السنتيان بتاعها ونزلت تاني علي كس سلوى تلحسة وتمص زنبورها وشفايف كسها وبعدين حطت بزها علي كس سلوى وضغطت ببزها عليه سلوى :: ااااااااه ااااااااه بزك ناعم اوووي علي كسي سميرة :: عجبك يا شرموطة بزي وهو بينيكك في كسك سلوى :: ااااااه اووووووووي سميرة بعد ما هرت كس سلوى قعدت علي طرف السرير و فشخت رجليها وهي قاعدة وقالت ل سلوى تعالي يا متناكة الحسي كسي ودوقي كس الشرموطة سميرة سلوى قامت ونامت علي بطنها قصاد كس سميرة وبصوابعها بعدت الكلوت وظهر كس سميرة قدامها سلوى كانت في الأول قرفانة تلحس كسها ولأنها اول مرة مكنتش قادرة تقرب اكتر سميرة مسكت راس سلوى وضغطت عليها الحسي يا متناكة كسي يلة سلوى طلعت لسانها ومترددة لكن سميرة ضغطت جامد علي راسها لغاية ما خلتها تلحس بدءت سلوى تدوق كس سميرة ومع الوقت شعرت بلذة ومتعة وهي بتلحسة وزادت شهوتها في اللحس اخدت شفايف كسها بين شفايفها وفضلت تمصهم وسميرة ماسكة شعر سلوى وتضغط لتحت وهي ممحونة من الأحساس بالمتعة اااااوف يخرب بيت لسانك علي كسي يا متناكة سميرة طلبت من سلوى تجيب خيارة لو عندها سلوى خرجت وجابت خيارتين وطلعت فوق سميرة 69 وادت خيارة لسميرة وهي خيارة وبدءت كل واحدة تحط الخيارة في كس التانية واهاتهم وانفاسهم وحركة جسمهم تحرك الحجر فضلو ينيكوا بعض اكتر من نص ساعة لغاية ما جابوا شهوتهم وناموا جنب بعض الجزء السابع عشر شوية سميرة قامت ولبست هدومها و سلوى في اللحظة دي كانت حاطة وشها علي المخدة ودموعها بتنزل علي اللي وصلت له بسبب تخطيط الشيطانة سميرة والفيديو اللي اتصور ليها وانها خلاص بقت تحت رحمتهم ومش هتقدر تقول لا علي اي حاجة يطلوبها منها بعد كدة سميرة بعد ما لبست هدومها طلبت من سلوى انها تبعت رسالة علي الواتس ل كامل وتفهمة انها كانت في البلد بعد ما سمعت خبرا وفاة عمها وانها مكنتش عارفة تكلمة او ترسل له رسالة علي الواتس بسبب اولاد وبنات خالها واهلها اللي كانوا ديما جنبها طبعا سلوى مجبرة انها تنفذ اي شئ يطلب منها سواء برضاها او غصب عنها سلوى :: طب لو سألني هتيجي امتي وانا مش عايزة اشوفة اصلا بعد اللي سمعتة عنة سميرة :: مش بمزاجك تعوزي تشوفيه او لا .. لو سألك هتيجي امتي قولي له كمان يومين او تلاتة ... وانا هبقي اتابع معاكي في التليفون ماشي سلوى :: ماشي .. ممكن بقي تتفضلي تمشي علشان عايزة انزل انا كمان اجيب اكرم من المدرسة سميرة :: ماشي انا ماشية بس خدي بالك روحك في ايدي اي حركة كدة او كدة هفضحك سلوى :: عارفة وسميرة مشيت واتصلت با وفيق وفهمتة باللي حصل كلة ... ....... وانا في الشغل منهك في عملي لقيت رسالة جاتلي من سلوى علي الواتس بسرعة زي المجنون فتحت الرسالة ولقيتها كاتبة انها بتتأسف وانها عارفة اني هتجنن عليها وعارفة اني هموت واطمن عليها وكتبالي ان عمها توفي واضطرت تسيب الرحلة ومن تأثير الصدمة عليها نسيت تتصل بيا ولما وحبت تكلمني وتعرفني معرفتش بسبب اولاد وبنات عمها كانوا ديما حولينها وانها هتيجي بعد ثلاث ايام وبتطلب مني محاولش اكلمها غير لما هي تكلمني علشان محدش يحس بحاجة من اهلها حسيت براحة كبيرة جوايا بعد رسالة سلوى ليا اللي بجد طمنتني وريحت قلبي بعد ما كانت مشغول عليها وهتجنن من التفكير كملت يومي عادي وقبل ما اخلص شغل ب ساعة لقيت وفيق بيتصل بيا انا :: الو وفيق وفيق :: الو كامل ازيك انا :: تمام انت عامل ايه وفيق :: تمام .. بقولك انا :: قول .. سامعك وفيق :: انا ليا صاحب عزيز عليا اوووي في الشغل معايا وكان الكمبيوتر بتاعة عمل زي ما الكمبيوتر بتاعي عمل ايه رائيك اعدي عليك بعربيتي نروحلة بعد ماتخلص شغل انا :: بس يا وفيق انت عارف اني بعد ما بخلص شغل بكون هلكان وميت من التعب وفيق :: معلش ياصاحبي علشان خاطري .. ده صاحبي اوي وهو بعت الكمبيوتر بتاعة عند اكتر من واحد بيصلح والمشكلة زي ما هي متحلتش انا :: طب هو ساكن بعيد وفيق :: لا خالص مفيش نص ساعة بالعربية هنكون عندو انا :: ماشي علشان خاطرك بس وفيق :: تسلم يا كامل .. خلاص هعدي عليك كمان ساعة كامل :: ماشي هستناك وقفلت معاه وكملت شغلي وبعد ساعة بالظبط كنت مخلص شغلي ووفيق رن عليا رديت عليه قالي مستنيك تحت الشركة قفلت معاه ونزلت لقيتة مستنيني في عربيتة .. ركبت العربية معاه و سلمت عليه ومشينا فضل طول الطريق يحكيلي علي صاحبة وانة شخصية جدعة وهو بيعتز بيه جدا وكل شوية يوصيني اني اظبطلة الكمبيوتر قولتلة ياعم حاضر بس عايزين نجيب اسبري تنضيف زي اللي جبتة قبل كدة قالي خلاص نشتريه من اي محل كمبيوتر واحنا ماشيين وقفنا عند محل كمبيوتر في طريقنا واشترينا اسبريه تنضيف ومشينا وبعد عشر دقايق تقريبا وصلنا عن بيت صاحبة .. وفيق رن عليه. وكلمة وقالوا اننا تحت البيت عندو وفيق ركن عربيتة وطلعنا في الأسنسير لشقة شريف صاحب وفيق رنينا الجرس شريف فتح وسلم علينا وسمح لينا بالدخول وانا داخل الشقة لمحت مرات شريف قاعدة في الأوضة اللي جنب باب الشقة ب شورت وفنلة كت بس مركزتش في تفصيل جسمها ولا شكلها نظرآ لسرعة دخولنا وكمان مفيش بيني وبين زوجها سابق معرفة شريف دخلنا اوضة جنب الصالة في اخر الطرقة وقالنا ان الأوضة دي بتاعتة و عاملها مكتب و ديما بيكون قاعد فيها وبيخلص شغلة رحب بينا طبعا بعد ما وفيق عرفنا ببعض ... وقالي اتفضل علي المكتب علشان تشوف الكمبيوتر براحتك قعدت علي المكتب وفتحت الكمبيوتر وهو استأذنا خمس دقايق وخرج وانا منتظر الكمبيوتر يفتح لكن مفيش اي حاجة غير شعار النسخة ومش راضي يفتح نهائي عرفت ان الكمبيوتر محتاج نسخة انا :: وفيق الكمبيوتر بتاع شريف عايز نسخة وفيق :: طب ينفع تعملها دلوقت ولا هتاخد وقت انا :: هي من جه الوقت فاهتاخد وقت طبعا علشان بعد ما هعمل النسخة هعمل اسكان علي الفيروسات وهنزل برامج وكدة والموضوع ده هيطول جدا ده غير ان اسطوانة النسخة مش معايا هنا في البيت طبعا وفيق :: طب والحل ايه انا :: الحل مفيش غير اني اخد الجهاز ده معايا البيت وفيق :: مفيش مشكلة .. هقول ل شريف اول ما يجي مفيش دقيقة كان شريف داخل علينا و في ايدو صنية عليها ساقع وكيك مراتة هي اللي عملاه شريف :: معلش يا جماعة تعبتكم معايا وفيق :: مفيش تعب ولا حاجة بس يا شريف الجهاز محتاج نسخة وكامل هيحتاج ياخد الكمبيوتر في البيت شريف :: لا يا كامل علشان خاطري حاول فيه بأي طريقة الكمبيوتر مينفعش خالص يخرج من عندي انا :: يا استاذ شريف لو كان ينفع اعملوا هنا كنت عملتوا لكن للأسف مش هينفع خالص وفيق :: في ايه ياعم هو كمبيوتر شغل علشان تقول مش هينفع شريف :: لا يا وفيق بس انت عارف كمبيوتر يعني فيه حاجات محتاجها خاصة بشغلي انا :: الكمبيوتر يبدو هيبات الليلة عندي وبكرة هديه ل وفيق بعد ما ارجع من شغلي شريف :: طب معلش علشان خاطري حاول فيه .. انا بجد مش هينفع اديك الكمبيوتر انا :: للاسف مش هينفع .. وانت وراحتك انا مش متأخر عليك وفيق :: شريف لو انت خايف علي حاجة موجودة في الكمبيوتر متخفش كامل ده حد امين جدا ولما تعرفة هتحبة وهتصاحبوا كمان انا :: ياعم وفيق سيب الراجل علي راحتة شريف :: خلاص خدو .. مفيش مشكلة حسيت ان الكمبيوتر ده فيه سر وكان عندي فضول اعرف فيه ايه شريف عزم علينا ناكل الكيك ونشرب الشاي انا رفضت في الأول لكن بعد اصرار شريف شربنا الشاي مع الكيك واخدنا الكمبيوتر وخرجنا وانا خارج قولت في بالي اخطف بصة علي الاوضة اللي فيها مراتة ولكن كانت الإوضة اتقفلت نزلنا من بيت شريف وركبنا عربية وفيق ومشينا .. وصلنا البيت كل واحد فينا طلع شقتة دخلت شقتي وحطيت الكمبيوتر بتاع شريف علي الطرابيزة بتاعة السفرة ودخلت اوضتي غيرت هدومي وخرجت علي المطبخ عملت لقمة اكلها بعد ما كلت عملت كوباية شاي ودخلت وصلت الكمبيوتر وبدءت في عمل النسخة سبت الكمبيوتر يعمل النسخة مع نفسة. وكل شوية ادخل ابص عليه واشوف وصل لغاية فين وكل ميحاج امر ادهولوا لغاية ما خلص فتحت الفلولدرات ادور علي اي صور او فيديوهات لكن ملقتش او مش مركز من التعب قررت اسيب الكمبيوتر وادخل انام ساعتين وبعد كدة ادور براحتي حطيت فلاشة فيها برامج محتفظ بيها ونزلت برنامج انتي فيرس للجهاز وعملت له اسكان وسبتة يبحث براحتة علي الفيروسات ودخلت نمت بعد ساعتين بالظبط صحيت علي تليفون من وفيق وفيق :: الووو يا كامل انا :: الو يا وفيق وفيق :: صوتك نايم .. ايه صحيتك انا :: اه نمتلي ساعتين كدة ولسة صاحي علي تليفونك وفيق :: معلش بقي يا صاحبي سامحني اني صحيتك انا :: لا مفيش حاجة انا اصلا كنت خلاص هصحي وفيق :: شريف كل شوية يكلمني ويشوف عملت الكمبيوتر ولا لا انا :: هو فيه ايه .. انا حاسس اني هلاقي مراتة عريانة ولا بتتناك في الكمبيوتر من كتر خوفوا وفيق :: ههههههه ياريت احنا نكره انا :: انا عملت له النسخة وبعمل اسكان علي الكمبيوتر . بس لو سألك قول لسة بيعمل النسخة وفيق :: ماشي بس لو لقيت صورة او فيديو حلو ابقي فرجني انا :: ههههههه عايز تشوف جسم مرات صاحبك وفيق :: ومالوا ياعم الصحاب لبعضها انا :: هههههههه ماشي يا صاحبي ههههه وقفلت مع وفيق وقومت ولعت سيجارة وعملت كوباية شاي علشان افوق دخلت اوضة الكمبيوتر بصيت بصة لقيت البرنامج خلص بحث عن الفيروسات وطلع بلاوي من الجهاز عملت دليت للفيروسات كلها وقعدت بقي ادور في الفولدرات علي اي حاجة فيها صور او فيديو ولكن ملقتش اي حاجة بصيت علي مساحة الهارد لقيتها مليانة علي اخرها ابص علي الفولدرات القيها فاضية .. اكتر من نص ساعة بحث وانا هتجنن في ايه مفيش حاجة ظاهرة ليه فيييين لما افتكرت موضوع اخفاء الفولدرات روحت للقائمة اللي فيها اخفاء واظهار وعملت اظهار لكل حاجة مخفية وبدءت اشوف بلاوي افلام سكس تغرق موقع كامل عربي واجنبي بدءت افتح فيلم فيلم ولكن مفيش اي حاجة تدل علي انها بتاعتة او بتاعة مراتة اللي انا اصلا معرفهاش رجعت بضهري كدة علي الكرسي وبدءت افكر معقول شريف كل خوفة كان مجرد خوف اني اشوف الافلام السكس دي واعرف انة بيتفرج علي سكس .. وارجع اقول مفيش حد مبيتفرجش علي سكس رجعت ادور في فولدر فولدر والموضوع ده خد مني وقت ابن متناكة وتعب وارهاق من القعدة متذنب قدام الكمبيوتر لغاية ما فتحت فولدر فيه تلات افلام فقط ومستخبي في عشرة نيوفولدر فتحت اول فيديو لقيت التصوير من بعيد بكاميرا ثابتة بس اللي لفت نظري ان الأوضة دي هي نفس الأوضة بتاعة شريف وواضح جدا ان الكاميرا محطوطة في قلب مكتبة كتب شوفتها هنا لم كنت هناك وطبعا عرفت من زاوية التصوير ان الكاميرا او الفون محطوط في المكان ده بعد خمس دقايق تقريبا من ثبات الكاميرا ومفيش اي حد ظهر قدامها كانت المفاجئة كالصاعقة دخول وفيق جوز سميرة وبعدين شريف وراه وقفلوا الباب من الواضح ان وفيق ميعرفش ان في كاميرا بتصورهم فيديو شريف موقف وفيق وشة علي الحيطة ومقلعة بنطلونة وهو فاتح سوستة بنطلونة ومطلع زبة وراشقة في طيز وفيق وعمال ينيك فيه انا اتصدمت من اللي شوفتة .. مع اني كنت شاكك انة خول من ساعة ما شوفت سميرة وهي عمالة تبعبصة وكلام سميرة ليا علي انة مش خول بالمعني الحرفي وانة بيكون بس معاها كدة خلاني قولت في نفسي يمكن هي صح لكن تأكدت بعد اللي شوفتة ان وفيق مش معرص بس لا ده خول كمان جريت الفيلم شوية لأني كنت قرفان من اللي شايفة. لقيت المفاجئة التانية وفيق بقي هو اللي بينيك شريف احااااااااا بقي هما ال 2 خولات ولاد وسخة فجاءة لقيت وفيق وشريف بيلبسوا هدومهم بسرعة جدا ولقيت وفيق جري قعد علي الكرسي وشريف فتح الباب مراتة كانت جايبة صنينة شاي ليهم وخرجت شريف اخد الشاي من مراتة وهي خرجت قفل الباب تاني وراها ورجعوا تاني زي ما كانوا شغالين نيك في بعض شغلت الثلاث افلام نفس الوضع مع اختلاف ملابسهم دليل علي انهم بيمارسوا الجنس مع بعض كل كام يوم او كل فترة اخدت الفيديوهات دي علي فلاشة وقولت اخليهم عندي تحسبآ لأي ظروف يمكن يجي يوم واحتاج للفيديوهات دي بعد شوية لقيت وفيق بيرن عليا انا :: الو وفيق :: ايه ياعم لقيت حاجة انا :: لا خالص وفيق :: انت بتهزر انا :: ليه وفيق :: خوف شريف بالطريقة دي بيقول ان الكمبيوتر بتاعة فيه حاجة انا :: انت فاكر كل الناس زيك .. الكمبيوتر نضيف وفيق :: طيب خلصتة انا :: فاضل بس شوية برامج .. اول ما هخلص هنزلك الكمبيوتر وفيق :: طيب ما تنزل تبات الليلة معانا انا :: سبني في حالي ياعم مراتك بنت متناكة مش بتشبع. انا. رايا شغل الصبح وفيق :: يعم بس انزل نشهيص شوية انا :: لا تعبان بجد ومفيش فيا جهد خالص وفيق :: برررراحتك ياعم قفلت مع الخول وفيق اللي بجد بقيت قرفان منة جدا ونزلت للخول التاني شوية برامج علي الكمبيوتر بتاعة وبعدين قفلتة و ركبت الكمبيوتر بتاعي ونزلت عليه الفيديوهات بتاعتهم وخفتهم واتصلت بوفيق وقولت له يجي ياخد الكمبيوتر بتاع صاحبة وفيق طلع عندي واخد الكمبيوتر ونزل وانا طفيت اضواء الشقة كلها ونمت علي كنبة الإنتريه وشغلت التليفزيون علي فيلم اجنبي لغاية ما خلص وبعدين دخلت نمت تاني الجزء الثامن عشر صحيت الصبح في ميعادي وزي كل يوم دخلت الحمام اخدت دش مية دافية وخرجت لبست هدومي واكلت سندوتش خفيف ونزلت علي شغلي اليوم ده مكنش فيه احداث كتير في الشغل وكنت مخلص تقريبا كل حاجة قبلها بيوم خلص يوم العمل ونزلت من الشركة راجع علي بيتي وانا راجع لقيت تليفوني بيرن من رقم اول مرة اشوفة فتحت وقولت الو قالي الو انا شريف معاك صاحب وفيق انا :: اه اهلا استاذ شريف اخبارك شريف :: تمام وبجد شكرا ليك علي اللي عملتة معايا وفعلا وفيق مكدبش لما كان بيشكر فيك انا :: لا مفيش داعي للشكر دي حاجة بسيطة شريف :: انا اسف اني اخدت رقمك من وفيق من غير اذنك انا بس حبيت اشكرك بنفسي علي الخدمة اللي خدمتهالي انا :: لا ابدا مفيش مشكلة شريف :: بجد شكرا ليك انا :: لا مفيش داعي للشكر بجد وقفلت معاه وحفظت رقمة علي تليفوني وصلت بيتي بعد عناء مواصلات والجو كان في اليوم ده حر جدآ والعرق بيصب من جسمي وكنت اخر قرف وذهق طلعت السلم وانا مرهق لغاية ما وصلت لشقة وفيق في الدور الخامس وقفت اريح نفسي شوية من طلوع السلالم واخد نفسي لقيت باب شقة وفيق اتفتح والمتناكة سميرة خرجت و وقفت قدام الباب بتقصيعة واحدة شرموطة وكانت لابسة قميص نوم اسود شفاف وكلوت وسنتيان نفس اللون ابتسمت وهي ساندة بأيدها علي الباب ومايلة بطيزها ووسطها ناحية اليمين وقالتلي ايه يا راجل مالك عجزت ولا ايه انا :: عجزت ايه بس انا باخد نفسي من السلم سميرة :: طب ما تيجي تاخد نفسك جوا عندي هههه دانا هخلي نفسك يجري جري وضحكت بمياصة انا :: ضحكت وقولتلها محدش هيقطع نفسي غيرك يالبوة سميرة : ايه هنفضل كدة نتكلم من بعيد ادخل علشان محدش يشوفنا كدة انا :: ادخل فين بس سبيني انا جاي طالع عين امي هطلع اخد دش واغير هدومي واكلي لقمة وانام شوية سميرة :: وحيات امك مإنا سيباك وراحت شداني من القميص ودخلتني جوا دخلت ومصدقت قعدت ورميت جسمي علي كنبة الأنتريه وفارد راسي علي الكنبة لورا سميرة :: ايه ياعم هو انا مش وحشاك انا :: ايه مالك ما لسة كنا مع بعض اول امبارح سميرة ::حتي لو كنا مع بعض من ساعة انت وحشني مووووت ومسكت زبي وقالت.. والمتناك بتاعك ده كمان وحشني اوي انا :: بقي كل ده ومتناك يا لبوة سميرة :: ههههههه انا وزبك حرين مع بعض انت مالك انا :: امال الخول بتاعك فين يا شرموطة سميرة :: الخول بتاعي لسة مجاش انا :: بسخرية قولت تلقيه حد بينكوا برا سميرة :: ضربتني علي صدري بدلع .. جوزي محدش بينيكوا غيري شيل الفكرة دي من دماغك لهزعل منك انا :: خلاص يا ستي متزعليش اوي كدة بيتناك منك انتي وبس . حلو كدة سميرة :: اه حلو كدة ومدت ايدها وراحت تفك زراير القميص انا :: بتعملي ايه ؟ بصي انا هلكان ومعنديش حيل ولا جهد انيكك دلوقت خالص سميرة :: خلاص ياعم انت ملكش دعوة بيا انا اللي هعمل انت مدد بس علي الكنبة .. علشان انت بجد وحشني ومش هسيبك انا :: يا لبوة انا جسمي اصلا عرقان وحالتي زفت زفت سبيني اطلع وابقي انزلك بالليل اهري كسمك نيك سميرة :: وبصباعها بيمشي علي شعر صدري وشفايفها قريبة من شفايفي وبصوت واطي وكلة منيكة ومحن نسوان وحيات امك مأنا سيباك دانا مستنياك من الصبح وهتنكني يعني هتنكني انا :: انتي مش عايزة واحد عادي ينيكك علشان تشبعي انتي عايزة دقاق حجارة ينزل علي كسك يدق فيه لغاية ما يخلص عليكي سميرة :: ههههههه ياريت معندكش حد يكون معاه الدقاق ده ههه انا :: ههههههه انتي شرمووووطة شرموووطة طب بقولك ايه شفيلي حاجة ساقعة اشربها علي ما ادخل الحمام انزل مية علي جسمي علشان مش طايق نفسي سميرة :: ماشي بس هروح اقفل باب الشقة بالمفتاح لتهرب مني انا :: احا هو انتي هتحبسيني كمان ههههه سميرة :: هحبسك وهغتصبك لو منكتنيش النهاردة انا :: مالك يا شرموطة هايجة كدة ليه النهاردة سميرة :: معرفش مالي بس انت وحشني اوي وكسي وكلني عليك بغباوة انا :: ضربة في كسك يا بعيدة هههههه انا قايم اخد دش قومت ودخلت الحمام واخدت دش دافي وجابتلي ترنج من بتوع وفيق جوزها خرجت من الحمام لقيتها بتكلم وفيق جوزها في التليفون وبعد ما قفلت قالت وفيق طلع من الشركة وراح عند صاحبة شريف علشان يقعد معاه شوية احتمال يتأخر عرفت ان وفيق طيزو هو كمان بتاكلوا ورايح يتناك من صاحبة شريف قعدت علي الكنبة ومددت جسمي وهي جت قعدت جنبي وحطت ايدها علي زبي وفضلت تلعب فيه يخرب بيت كدة انا مش عارفة زبك ده علي طول كدة انا :: علي طول ايه مالة ما هو زب زي اي زب سميرة :: لا بحس ان زبك علي طول تخين حتي وهو نايم بيبقي محتفظ بالطول بتاعة مش زي زب وفيق بيكش ويبقي صغير وهو نايم.. انما زبك شكلي مغري ومثير انا :: يعني زب جوزك مش بيكيفك سميرة :: بصراحة هو كمان بيعرف يكيفني بس انت زبك مختلف .. زبك اتخن واطول وكمان شكلة وهو مدلدل كدة بيخليني اهيج وابقي نفسي امص فيه للصبح بقولك صحيح يا سميرة هو وفيق جوزك و شريف صحاب من امتي سميرة :: هو ده وقتة يا كامل سبني خليني استمتعت بلمس زبك انا :: يا لبوة بجد عايز اعرف سميرة :: هما صحاب من زمان صحاب مدرسة واحدة ومنطقة واحدة وحتي لما شريف اشتغل في الشركة دي هو اللي شغل وفيق معاه انا :: اه يعني هما صحاب من وهما عيال سميرة :: اه ليه بقي بتسأل انا :: لا عادي مفيش حاجة .. طب هو ليه اختارني انا انيكك وما اخترش شريف طالما هما صحاب اوي كدة سميرة :: اقولك علي حاجة انا :: قولي سميرة :: هو طلب مني كدة كذا مرة وكان بيتخيل شريف صاحبة معانا عالسرير بس انا اللي مكنتش بصراحة بحب اتخيل شريف وهو بينكني انا :: اشمعني يعني سميرة :: معرفش بس مكنتش مشدودة له وكنت رافضة فكرة اني انام معاه انا :: طب اشمعني انا سميرة :: بصراحة انا كنت معجبة بيك وبشياكتك وطريقة كلامك وغير ده كلة زبك انا :: زبي ؟ مش فاهم ؟ هو انتي شوفتي زبي فين علشان تعجبي بيه سميرة :: زبك علي طول بيكون باين في البنطلون وده كان بيخليني اتخيل حجمة وبتخيلة وانا بمصة وبلمسة بأيدي وبشفايفي انا :: يعني كنتي بتبصي علي زبي ؟ سميرة :: يووووه مفيش مرة اشوفك فيها الا ما عنيا لازم تروح لزبك وكأني كنت مدمنة اشوفة انا :: طب الكلام ده قبل ما وفيق يطلب منك تتخيليني ولا بعدو سميرة :: بص في الأول عنيا جت بالصدفة علي زبك كنت انت في اليوم ده لابس بنطلون ترنج صيفي خفيف وانت كنت داخل العمارة كنت ماسك في ايدك كيس فاكه وانا ووفيق كنا نازلين نخرج وانت وقفت سلمت علينا وانت بتكلم وفيق لمحت زبك مرسوم علي الترنج وكل ما جسمك يتحرك زبك كان من دلدلتة بيتحرك هو كمان متعرفش كمية الأثارة اللي اتثارتها يوميها ورغم اني كنت بلوم نفسي علي نظراتي ليك واني ست محترمة والمفروض عيني متروحش ليك لكني غصب عني كنت برجع ابص .. ولسة فاكرة اني في اليوم ده لما خرجت انا ووفيق فضلت طول الخروجة سرحانة في منظر زبك وهو مدلدل جوا البنطلون وبيتحرك مع حركة جسمك ومن ساعتها كل ما بشوفك عيني غصب عني تروح لزبك انا :: غريبة دي مع اني عمري ما لحظت نظراتك دي سميرة :: ههههه انا كنت حريصة اني اشوف وانت متاخدش بالك . اللي اخد بالة بعد كدة وفيق جوزي انا :: وقالك ايه بقي ساعتها سميرة :: هو قالي بعد ما طلب مني اتخيل صاحبة شريف ولم رفضت واصريت علي رفضي موضوع التخيل ده ... في يوم واحنا نايمين مع بعض وبنمارس الجنس فرجني علي فيلم سكس والفيلم فيه ست بتتختلس النظر علي زب عامل شغال عندها في البيت كان طالع علي سلم لقيتة استغل هيجاني وابتدي يجرجني في الكلام وقالي انة شافني وانا ببص علي زبك وان ده خلاه هايج وانة بيتمني ده من زمان ان مراتة تتمني زب تاني غير زبة انا :: وانتي قولتي ايه لما قالك الكلام ده سميرة :: كنت بصراحة في اللحظة دي مع الفيلم اللي بتفرج عليه ومع كلامة اللي هيجني وخلاني بركان ثاير جنسيآ ده غير منظر زبك اللي بجد اتمنيتة اتجاوبت معاه وخلاني اقول كل اللي في مخيلتي واللي بتمناه يحصل لدرجة انة من كتر الكلام بتاعي عن زبك وعن امنيتي انة ارضعة وامصة لقيت وفيق في اليوم ده جاب لبنة من غير ما المسة انا :: ههههههه بتتكلمي جد سميرة :: بعد ما فوقت من الحالة اللي كنت فيها ندمت وعملت مع وفيق خناقة كبيرة وطلبت منة انة ميخلنيش اتخيل حد تاني غيرو انا :: وطبعا بعد فترة رجع يخليكي تتخيلي سميرة :: اه وخلاني ادمنت التخيل وبعدها بقيت بتكلم معاه عادي علي اي احساس بحسة لأنة شال حاجز الخوف منة او من التقاليد اللي تربينا عليها انا :: طب مرات شريف سميرة :: مالها بقي دي كمان يا روح امك انا :: بتشتمي ليه يالبوة سميرة :: طالما سألت عليها يبقي انت عايز تنيكها انا :: ولا شوفت شكلها حتي سميرة :: لا متفكرش حتي انا :: مش بفكر اصلا بس ليه مفكرش ؟ سميرة :: مرات شريف طيبة اوي وعلي سجيتها انا :: يعني شوفتيها سميرة :: اه طبعا واحنا صحاب كمان وبنزور بعض كل فترة .. ممكن بقي تسكت بقي علشان عايزة اركز من المتناك ده ومسكت زبي وبقت بتحسس عليه وتلعب فيه وفضلت تمص في زبي كأنها اول مرة تمصة وهي بتمص زبي روحت سألها تاني سميرة معاكي صورة ل مرات شريف سميرة :: كسم نجلاء في الارض ياخي في ايه ما تسبني بقي اركز مع زبك شوية انا :: بقولك عايز اشوف صورتها سميرة صورتها في كسم حسابها عالفيس استني اتنيل اوريهالك وقامت جابت تليفونها من علي النيش وفتحت الفيس وجابت حساب نجلاء مرات شريف.. وفتحت الصور وقالتلي خد اتفرج لما نشوف اخرتها معاك هي مكنتش بنفس جمدان سميرة و سلوى بس كان جسمها حلو وشكلها بردو حلو اينعم مش صاروخ بس حلوة وتنفع اوي تتناك انا :: سميرة بقولك سميرة :: نعم يا سي كامل قول انا :: عايز اتعرف عليها سميرة :: زي ما انا قولت عايز تنيكها مش كدة انا :: ومالة هو عيب ده النيك رياضة وكلة فيه بيتراضا سميرة :: احيه عليا وعلي سنيني السودة .. هو انت يا راجل مش مكفيك اتنين انا :: البحر بيحب الزيادة ههههه سميرة :: طيب سبني بس لما انا اتناك الأول وبعدين نشوف موضوع نيكك لنجلاءة انا :: هتعرفيني عليها وهتخليني انيكها ودي بقي مسؤليتك ماشي سميرة :: وليه بقي انا اللي اخليك تنيكها ما تورينا انت شطارتك معاها انا :: لا انتي تعرفيها وهتسهلي كتير عليا بسبب التعارف ده سميرة :: ماشي ممكن بقي تسبني اتنيل امص زبك ده علشان كسي عايزو انا :: خلاص مصي يالبوة سميرة :: كملت مص زبي ولحس في بيضاني وبعدين قومت قايم هريت كسمها نيك في كل حتة في جسمها مخلتش حتة فيها منكتهاش وهي كمان كانت جعانة نيك وعملت كل حاجة ممكن تتعمل علشان تخلي زبي واقف زي الحديدة جوا كسها وجوا طيزها وبعد ما خلصت نيك في اللبوة سميرة وجبتهم في بوقها قامت عملتلي اكل. وانا باكل العرص جوزها فتح باب الشقة وجه ولاقني قالع ملط وباكل وفيق :: ايه انت هنا من امتي انا :: انا هنا من ساعتين وفيق :: طب مش ترن عليا اجيلك انا :: ههههههه لا تيجي ليه ما كفاية سميرة هنا موجودة وقامت بواجب الضيافة سميرة :: اسكت علشان انا مشبعتش لسة منك ومش هخليك تمشي قبل ما تنكني تاني انا :: عارفة الأحة ... انيك مين تاني سميرة :: ههههههه تنيك كسي يا كمولة وفيق :: ههههههههه انت ايه معرفتش تنيكها كويس ولا ايه انا :: مراتك بقت بير ملوش ارار ياعم ومبقتش بتشبع اجبلها صحة منين انا سميرة :: في وداني بصوت واطي. امال هتجيب صحة لنجلاء منين يا ابو زب متناك انا :: ههههههههه طب اسكتي وفيق:: بتتوشوشو علي ايه سمعوني انا :: مراتك عايزة تنيكك ياعم هههههه سميرة :: بذمتك انا قولت كدة الجزء التاسع عشر بعد ما اتغديت الشاي عند سميرة طلعت شقتي علشان انام ساعتين دخلت اوضتي ونمت وصحيت علي الساعة 9 بالليل فتحت التليفزيون وسهرت لغاية الساعة 1مساء وبعدين دخلت نمت علشان هصحي الصبح بدري لشغلي صحيت الصبح وبعد ما عملت كل حاجة يوميآ بعملها لبست ونزلت الشغل وعلي الساعة 2 بعد الضهر لقيت رسالة من سلوى انها هتيجي من البلد بالليل وعايزة تشوفني بكرا ضروري انبسطت برسالة سلوى واني خلاص هترجع وهقدر اشوفها لانها وحشاني جدا اتاري المتناكة سميرة كانت عند سلوى وهي بتبعتلي الرسالة وهي اللي خلتها تكتبلي الرسالة دي سميرة بعد ما خلت سلوى تبعتلي الرسالة قعدت جنبها علي الأنتريه سميرة :: عارفة كامل حاطط عينة علي مين وعايزني اسهل له طريقة يتقابل ويتعرف عليها سلوى :: مش فاهمة سميرة :: كامل طلب مني اني اسهل له انة يتعرف علي مرات واحد صاحب وفيق واخليه ينيكها سلوى :: انتي بتتكلمي جد سميرة :: اه بتكلم جد .. ادي كامل اللي احنا بنموت فيه سلوى :: ده شخص زبالة سميرة :: واحنا ايه ملايكة سلوى :: بصت في الأرض ومعرفتش ترد سميرة :: مفيش قدامي غير اننا نعمل في نجلاء اللي عملناه فيكي سلوى :: مش فاهمة ليه بتقولي اننا ؟ انا مالي سميرة :: انتي خلاص بقيتي مننا وهتبقي معانا في كل حاجة سلوى :: يعني انتي عايزة تخدري مرات صاحب جوزك علشان كامل ينيكها سميرة :: اه وجوزي ينيكها وكامل ينيكك وينكني وتبقي حفلة نيك جماعي سلوى :: يا نهارك اللي مش فايت .. انتي عايزاني اكون شرموطة للدرجادي سميرة:: كلنا شراميط وانتي بقيتي مش لسة هتبقي .. انتي ايه مش واخدة بالك ولا ايه سلوى :: معرفتش بردو ترد سميرة :: المهم عندي دلوقت ازاي نقنع كامل انك تبقي شرموطة ويقبل انك تمارسي الجنس جماعي معانا سلوى :: معرفش انا ؟ سميرة :: بكرا انتي اهم حاجة لما تقابلي كامل تعترفي له انك بتمارسي السحاق من زمان وانك بتعشقي السحاق واستحالة تبطليه وانك لما كنتي في الرحلة معانا مارسنا السحاق انا وانتي وانك انتي حلفتيني مجبش سيرة لكامل ماشي وانك عارفة العلاقة اللي بيني انا وبين كامل سلوى :: مش فاهمة هقول ل كامل اني عارفة العلاقة اللي بينك وبينة ازاي ؟ طب لو سألني عرفتي منين هقولة ايه ؟ او حتي انكر وده اكيد هقولة عرفت ازاي سميرة :: بصي هتقولي انك يوم ما كنتي عندي وهو مسافر انا سبتك ودخلت المطبخ وكان تليفون وفيق قدامك انتي افتكرتيه تليفوني. مسكتيه علشان تتفرجي عليه واول ما فتحتيه لقيتي فيديو له وهو نايم معايا ووفيق بيصورنا وانك علشان كدة سبتي الرحلة ومشيتي وقفلتي تليفونك وان عمك مش ميت ولا حاجة بس انتي فعلا كنتي في البلد علشان تريحي اعصابك من اللي شوفتيه سلوى :: ياسلام طيب طالما انا شوفت كل الوساخة دي هرجعلة ليه تاني سميرة :: ما هو انتي لما روحتي البلد وقعدتي مع نفسك لقيتي نفسك انتي كمان بتمارسي التحرر والسحاق من زمان ومارستيه معايا وانك شوفتي ان مش من حقك تزعلي طالما انتي كمان عملتي زية .. وهتطلبي منة انة هو كمان يتيح ليكي حرية الممارسة معايا سلوى :: وانتي تفتكري انة هيوافق سميرة :: هيوافق انا متأكدة انة هيوافق حتي لو رفض في الاول. او زعل بس في الأخر هيوافق سلوى ::ياريتة ميفوفقش انا كدة كدة قرفانة منة ومش فارق معايا سميرة :: لا لازم يفرق معاكي علشان لو محصلش اللي في دماغي وديني لفضحك سلوى :: وانا هخليه يوافق بالعافية سميرة :: لا بس بطريقتك وحنيتك ودلعك هيوافق انا عارفة كامل سلوى :: ماشي سميرة بعد ما قالت اللي عايزة تقولوا ل سلوى مشيت من عندها وراحت البيت واتصلت ب وفيق وعرفتة الخطة اللي هتتعمل وكمان قالت له علي موضوع نجلاء مرات وفيق صاحبة وفيق رحب بالفكرة جدا وهو كمان نفسة ينيك مرات شريف زي ما بينيك وبيتناك من جوزها .... انا خلاص خلصت شغلي وخلاص مروح علي بيتي .. واتصلت وانا مروح بسميرة علشان اشوفها عملت ايه في موضوع نجلاء وكان ردها اصبر كام يوم علي ما تلاقي سبب تعزم بيه نجلاء عندنا عدا اليوم وخلص وتاني يوم مروحتش الشغل واتصلت ب سلوى علشان اشوفها فين انا :: الو سلوى سلوى :: الو كامل ازيك انا :: تمام .. ايه فينك سلوى :: انا لسة عالسرير يدوب انت مصحيني انا :: طب هشوفك امتي سلوى :: ينفع معاك كمان ساعة انا :: اه ينفع سلوى :: تحب نتقابل فين انا :: في المكان اللي يعجبك .. تحبي تيجي عندي البيت سلوى :: لا البيت عندك مش هينفع احنا نتقابل في مكان عام انا :: ليه مكان عام ؟ سلوى :: معلش في موضوع حابة اتكلم معاك فيه وبعدها هنقرر طبيعة العلاقة بينا هتكون ازاي وفيق :: مش فاهم؟ في حاجة حصلت مني سلوى :: لما نتقابل يا كامل هتفم كل حاجة التليفون مش هينفع انا :: ماشي ايه رائيك نتقابل كمان ساعة في كافيه ..... اللي في ..... سلوى :: ماشي اشوفك هناك قفلت معاها ودماغي اشتغلت فيه ايه مش فاهمة سلوى نبرة صوتها فيها شئ مش مريحني المهم لبست هدومي ونزلت ووصلت للكافيه وكان فاضل ربع ساعة علي ميعادنا قعدت علي طرابيزا في ركن بعيد عن الناس علشان نتكلم براحتنا من غير ما حد يسمعنا بعد تلت ساعة لقيتها داخل الكافيه وبدور عليا ندهتتلها واول ما شافتني جت وسحبت كرسي وقعدت بعد ما سلمت عليها طلبت لها عصير وانا طلبت ليا كوباية شاي وقولتلها البقية بحياتك وكان ردها عليا مفاجئة سلوى:: مفيش حد مات عندي يا كامل انا :: نعم ؟ امال عمك سلوى :: كدبت عليك عمي عايش انا :: بتتكلمي جد ؟ طب ليه سلوى :: هتفهم يا كامل متستعجلش بص يا كامل في حاجات في حياتي انت متعرفش عنها حاجة وانا جاية النهاردة اكشف نفسي ليك واتعري من كل حاجة مخبية نفسي بيها انا :: معاكي احكي سلوى :: اهم حاجة انك متقطعنيش وانا بتكلم ومتحكمش عليا في وقتها وخد وقتك وفكر وبعدها قرر هتستمر معايا ولا لا انا :: للدرجادي فيه حاجة كبيرة سلوى :: بص يا كامل انا زمان من كام سنة معرفش قد ايه ممكن تلات سنين او اكتر كان لينا جارة في بييت ماما ساكنة في الدور الأرض كانت مش كبيرة ومش صغيرة كانت تقريبا اكبر من ب 7 سنين وكانا اصحاب جدا لدرجة اني كنت بقضي اغلب اليوم عندها الست دي كانت ديما تشتكي لي من جوزها وانة مش بيمتعها جنسيآ وانا في الوقت ده مكنتش متجوزة ولا ليا تجارب او علاقات وكنت بتشد لكلامها معايا عن الجنس ومع مرور الأيام بقت تتغزل في جسمي وتحكي عنة وتقولي انتي لما هتتجوزي جوزك هيعمل فيكي كذا وكذا وكنت ببقي مبسوطة جدا بكلامها ومتثارة وبعدين بقت بتفرجني علي افلام جنس وفي يوم لقيتها لابسة قميص نوم شفاف ومش لابسة كلوت من تحت ومنظر كسها قدامي هيجني ولقيتها بتقولي هو انتي مكسوفة مني احنا ستات زي بعض وبدءت تلمس جسمي لغاية ما خلتني مش قادرة اتلم علي اعصابي وطلبتمني اني اقلع علشان تشوف جسمي زي ما انا شايفة جسمها ومع الحاحها فعلا قلعت كل هدومي كنت معاها مسلوبة الأردة وبدءت بأيدها تلمس كل حتة في جسمي ومحستش بنفسي غير وهي بتلحس كسي وانا بلحس كسها ومارسنا السحاق واتعودت عليها وتقريبا كل يوم كنا بنعمل كدة انا عمال اسمع سلوى وحاسس اني في كابوس من اللي بسمعة قولتلها كملي قالتلي فضلنا نمارس السحاق انا وهي لغاية ما اتجوزت وبعد كدة قطعت علاقتي بيها لكن بعد كام شهر من زواجي حسيت اني مش مستمتعة مع زوجي واني حنيت لممارسة السحاق عملت حساب وعمي عالفيس وبقيت بدور علي البنات اللي علي الفيس علشان امارس معاهم السحاق الكتابي لغاية ما اتعرفت علي واحدة من الفيس و اتقبلنا وعجبتني وعجبتها جدا ومارسنا السحاق مع بعض انا :: اه وبعدين يا سلوى سلوى :: اكتشفت بعدين انها عملت عليا كمين انا :: كمين ؟ مش فاهم سلوى :: واحنا قالعين وبنمارس انا وهي السحاق كان فيه واحدة جوا شقتها مستخبي ومستني اللحظة اللي هكون فيها عريانة وفعلا دخل علينا الشخص ده ومارس الجنس معايا غصب عني بعد ما قفل باب الشقة بالمفتاح وهددني بأنة هيفضحني لو مامارستش الجنس معاه .. ومارست غصب عني معاه الجنس انا :: الدنيا اسودت في عيني وحطيت ايدي علي راسي من واقع الصدمة سلوى :: وبعدها قطعت علاقتي بالبنت دي وعشت حياتي مع زوجي لغاية ما خلعتة وبعدها قابلتك وحبيتك بس بردو حنيت للسحاق انا :: يعني ايه مش فاهم ؟ يعني مارست السحاق واحنا في الرحلة انا :: في الرحلة ؟؟ طب ازاي وامتي ومع مين سلوى :: مع سميرة يا كامل انا :: نعم مع مين .. مع سميرة سلوى :: اه مع سميرة ضعفت قدام جسمها وهي كمان بادلتني نفس الشعور وفي يوم بعد انت ما روحت غرفتك هي جاتلي غرفتي وفضلت تتكلم معايا عنك وعن جدعنتك وانها حاسة انك بتحبني وبتوصيني عليك ومحست بنفسي غير وانا ببوسها من شفايفها وبمسك بزازها بقوة واستغربت انها هي كمان تجاوبت معايا وممنعتنيش ومارسنا يومها السحاق وبعدها حكيت ليها انة غصب عني وازاي وصلت لكدة انا :: يانهار ابوكي اسود معايا يا سميرة يابت الكلب سلوى :: علي فكرة انا عارفة انك انت كمان بتمارس الجنس مع سميرة وقدام جوزها انا :: نعم انتي انتي بتقولي ايه ايه سلوى :: بص يا كامل انا شوفت بعيني الفيديو ده وعلي فكرة اقسملك بالصدفة فاكر لما جالك تليفون ان شقتك اتسرقت .. انا روحت عند سميرة في اليوم ده علشان هي كانت تعبانة وقولت اقضي اليوم جنبها واشوفها جوزها خرج راح يشتري شوية حاجات من برا وسميرة دخلت المطبخ تعمل اكل وتليفون وفيق كان جنبي .. عجبني قولت اشوف امكانياتة مسكتة وقولت اتفرج عليه وكانت المفاجئة بالنسبة ليا اني اول ما فتحت التليفون شفت فيديو ليك وانت بتمارس الجنس مع سميرة بتصوير جوزها وفيق حطيت التليفون مكانة بسرعة وقعدت شوية وبعدين روحت غرفتي ولميت هدومي ومشيت وقفلت تليفوني كامل :: بصي يا سلوى انا هفهمك سلوى :: كامل انا مش عايزة افهم انا بس جاية علشان اقولك كام حاجة وانت عليك القرار انا منكرش اني كنت قرفانة منك ومن سميرة ومن جوزها. مشيت بسبب كدة لكني لما روحت البلد وقعدت من نفسي وفكرت لقيت ان انت من حقك تمارس حياتك زي ما تحب زي ما انا مارست حياتي زي ما حبيت انا كل اللي بطلبة منك دلوقت لو حابب تكمل معايا انك تديني مساحة من الحرية اني امارس الجنس مع اللي عيزاه زي مانت مارست وبتمارس الجنس وقت ماانت عايز ووقت ما بتحب كامل :: مش فاهم يعني عايزني ابقي ديوث سلوى :: انا وانت مش هنتجوز اصلا علشان تبقي ديوث انا بحبك وانت بتحبني فيها ايه لو عشنا مع بعض كدة من غير زواج وانت تعيش زي ما تحب وانا كمان انا كل اللي بطلبة منك انك تديني مساحتي من التحرر زي ما انت واخد مساحتك منها .. ومش عايزة رد منك دلوقت فكر يا كامل براحتك ورد عليا لما تقرر وقامت مشيت وانا فضلت مكاني مش عارف ايه اللي سمعتة ده ان كان حقيقي ولا مجرد كابوس وهصحي منة كمان شوية القي نفسي علي سريري ونايم فضلت شوية في مكاني ودماغي عمالة تروح وتيجي وبعدين اتصلت بسميرة انا :: الو سميرة :: ايوة ياكامل انا :: انتي في البيت سميرة :: اه في البيت خير انا :: خير بس عايزك في موضوع ضروري سميرة :: ماشي تعالا مستنياك نديت علي الجرسون وحاسبتة ومشيت وصلت البيت وطلعت عند سميرة وانا كلي خنقة وديقة وسميرة اول ما شافتني كدة عرفت انا :: سميرة ايه اللي حصل بينك وبين سلوى في الرحلة سميرة :: مفيش حاجة حصلت .. انا :: مسكتها من ايدها بعنف ولويتها ورا ضهرها وقولتلها انتي هتستعبطي عليا بكسمك عملتي ايه انتي و سلوى في الرحلة سميرة :: سيب ايدي انا معرفش انت بتتكلم علي ايه انا :: بتكلم علي السحاق يا كس امك اللي عملتوه هناك سميرة :: مين اللي قالك انا :: ذقتها علي الكنبة .. وقولتلها سلوى اللي قالتلي واعترفتلي بكل حاجة في حياتها للأسف سميرة :: طب وانا مالي يا كامل هي علي فكرة اللي عملت كدة معايا لأنها مدمنة سحاق وانا مردتش اقولك علشان انت مكنتش هتصدقني انا :: للاسف كلكم شراميط .. كلكم شراميط وطلعت علي شقتي وانا مقهور من جوايا لأني كنت معجب بسلوى جدا ومكنتش بتمني ليها غير كل خير. واتصدمت فيها فضلت اسبوع لا بكلم حد ولا بتصل بحد .. من بيتي ل شغلي والعكس ودماغي هتتجنن من التفكير وسميرة ووفيق كل شوية يتصلوا عليا مردش عليهم ويطلعولي الشقة مبفتحش لحد فيهم لغاية ما في يوم بعد ما هديت وانا قاعد بفكر في كل اللي قالتة سلوى ليا قولت في بالي طب انا زعلان ليه كسمها هي كمان هو انا كنت هتجوزها. .. واحدة عايزة تبقي شرموطة انا ازعل نفسي ليه انا هبعتلها رسالة اني موافق انها تمارس الجنس وقت ما تحب ومع من تحب شرط متجيش في يوم تطلب مني اني اتجوزها وفعلا بعت ليها رسالة عالواتس مضمونها اني موافق علي تحررها وانها تمارس الجنس. وقت ما تحب مع من تحب طالما مش هنتجوز وهي ردت عليا انها مبسوطة اني وافقت وقالت انها عايزة تمارس الجنس معايا ومع سميرة في نفس الوقت قولتلها معنديش مانع هظبط الموضوع ده وهرد عليكي اتصلت بسميرة وعرفتها اني خلاص هنفذ رغبتها القديمة وهخلي سلوى معانا في ممارسة الجنس سميرة في الأول عملت نفسها مش مصدقة ومستغربة من موافقتي قولتلها من غير متسألي جهزي بكرا عشوة حلوة. و حشيش علشان هنكون ثلاثي انا. انتي و سلوى سميرة :: طب ووفيق انا :: مش عارف بقي ... اقولك خليه يبقي يدخل علينا واحنا بنمارس ونشوف رد فعل سلوى ساعتها هتوافق وفيق ينيكها ولا لا سميرة :: من عنيا يا عدولتي . بكرا هيبقي احلي يوم هتشوفوا في حياتك ....... الحوار اللي جاي بين وفيق وسميرة ........... سميرة بعد ما قفلت معايا استنت لما وفيق جه من الشغل بتاعة وبعد ما اتغدا جت وقعدت جنبة وهي مبتسمة وفرحانة قالتلة وفيق هقولك علي احلي خبر ممكن تسمعوا وفيق :: قولي يا قمري وفرحيني سميرة :: مش اخيرا خطتي نجحت وخلاص هتنيك سلوى وكامل معانا وفيق :: بتتكلمي بجد ؟ احكيلي ايه اللي حصل سميرة :: كامل كلمني النهاردة بعد ما قابل سلوى من كام يوم وقالتلة علي اتفقنا عليه .. النهاردة قرر انة يتنازل عنها كاحبيبة ويتعامل معاها كشرموطة زيها زيي وفيق :: ده احلي خبر بجد .. طب امتي سميرة :: بكرا بس فيه حاجة وفيق :: حاجة ايه هي المفروض متعرفش انك هتنيكها اقصد ان كامل فاهم كدة واحنا هنخليك تدخل واحنا شغالين وانت قالع تروح لو فاء وتمارس معاها وهي مش هتمانع وفيق :: انتي شيطانة .. محدش يقدر علي دماغك دي ابدا ............ انا كلمت سلوى وقولتلها اعملي حسابك بكرا هتباتي في شقة سميرة وبكرا هتكون حفلة جامدة هنسهر فيها للصبح سلوى قالت ماشي وهي جاية بكرا من المغرب وقفلت معاها وخلاص حطيت في دماغي اني لازم استمتع بكل لحظة مع الشرموطة سلوى والشرموطة سميرة وان خلاص مفيش مكان في قلبي لحاجة اسمها حب تاني يوم بعد ما رجعت من الشغل طلعتي شقتي وبعد ما اتغديت وشربتلي سيجارة دخلت نمت لغاية بعد المغرب صحيت اخدت حمامي ودهنت زبي بالدهان بتاع التأخير واخدت حباية فياجرا وشربت ورهم كوبيتين شاي تقيل ولقيت سميرة بتكلمني وبتقولي ان سلوى جت قولتلها عايزك تروقيها قبل ما اجي حشيش وتظبطي دماغها عالأخر قالتلي من عنيا وقفلت تعمدت اني منزلش غير لما سميرة تظبط سلوى وتخليها زي العجينة تحت ايدينا طالما هي عايزة تبقي متحررة بعد ساعة دخلت الحمام غسلت زبي من الدهان و نزلت ورنيت الجرس فتحتلي سميرة لابسة قميص نوم احمر شفاف وكلوت نفس اللون بفتلة وقلب شفاف علي كسها وسلوى قاعدة علي الكنبة لابسة قميص نوم ابيض ستان قصير جدا وكلوت ابيض شبكة وكسها بين منة وهي قاعدة وباين انها متسلطنة علي الأخر وسميرة مروقها قعدت في النص جنب سميرة علي يميني و سلوى علي شمالي وطبق فيه چيونات الحشيش قدامي والمزة فسدق وترمش وشيكولاتات ولعت چيوان ظبطت دماغي لقيت سلوى قعدت علي الأرض قدام رجلي وفتحتلي سوستة بنطلوني وطلعت زبي وراحت بشفايفها تبوسة وتمصة وسميرة جنب مني شفايفها علي شفايفي وايدي تحت قميصها بفعص واقفش في بزازها مفيش احلي من كدة انك تبقي في وسط اتنين زي القمر وجسمهم صاروخ واحدة تمصلك زبك والتانية عمال تمص شفايفها ولسانها سلوى ماسكة زبي بتمصة بجوووع وعطش وبتلحس بيضاني بطرف لسانها خرجت بزاز الشرموطة سميرة من القميص وروحت ارضعهم واعضعض حلمة بزها بسناني وهي بتلعب في شعري بصوابعها سميرة قامت وقلعت خالص وقالتلي نام علي ضهرك وراحت طالعة بكسها فوق بوقي علشان الحسة و سلوى راحت هي كمان قلعت وراحت تكمل مص في زبي وهي مفلقسة بدءت في تحريك لساني بين شفرات كس سميرة ومص زنبورها البارز وتحريك لساني من اعلي الي اسفل وصباعي بيبعبصها في طيزها اهات سميرة وجسمها بدءو يتفاعلوا مع لساني و سلوى في عالم تاني بين لسانها وشفايفها وزبي سميرة طلبت من سلوى تبدل معاها الوضع وفعلا سلوى طلعت بكسها علي شفايفي وسميرة بقت هي اللي بتمص زبي شوية ولقيت وفيق طالع من الأوضة عريان ملط وزبة واقف زي الحديدة وراح مسك راس سلوى اللي مغمضة وهي قاعدة علي لساني اللي بيلحس كسها وفوجئت بزب وفيق علي بوقها وماسكها من شعرها مرفضتش ولا قاومت ومسكت زب وفيق وهي بتبص في عنيه وطلعت لسانها وحركتة حولين راس زبة وانا بلحس كسها وبنزل واطلع بلساني بين شفرلت كس سلوى سميرة بتدعك كسها بصوابعها وهي بتمص زبي سلوى قامت وفلئست بطيزها لوفيق علشان ينيكها مسكها من وسطها ولذق فيها من ورا وزبة واقف في انتظار الدخول واقتحام جدران كسها حط زبة علي فتحت كسها من الخلف وبدء في الضغط حتي انزلق بكاملة جوا كسها سميرة قامت وطلعت فوقي ونزلت بكسها علي زبي اللي مستني يلبس جواها نزلت وزبي بدء في الدخول جوا كسها اللي كان سخن نار وبقي كلة جواها اهات سميرة واهات سلوى كان زي مايكون سفونية شغالة وانا وانا ووفيق اللي بنعزفها فضلت سميرة تطلع وتنزل علي زبي ووفيق ماسك سلوى من وسطها وشغال رزع فيها ونيك بكل قوة اااااااااه ااااااااااه بررررراحة يا وفيق بررراحة يا حبيبي وسميرة عمالة تبص علي وفيق وهو بينيك سلوى وكسها راشق في زبي سميرة قامت وفلئست جنب سلوى وانا بدلت مع وفيق ورحت ماسك سلوى من وسطها وتفيت علي خرم طيزها ومسكت زبي وحطيت راسة علي خرمها وبدءت في الضغط والأدخال حتي بدءت طيز سلوى في الأنصياع لي وفتح جدارها للسماح لرأس زبي بالدخول وجنب مني وفيق ماسك سميرة مراتة وحاطط زبة جوا كسها وعمال ينيك فيها برررىاحة وسميرة و سلوى ماسكين شفايف بعض بوس ومص زبي بقي كلة جوا طيز سلوى وبدءت انا في سحب وادخال زبي برااااحة لغاية ما حسيت ان طيزها خلاص بدءت في التئقلم علي زبي وبقت اوسع بقيت بنيك اسرعة واقوي وبزازها بتتحرك من شدة الخبطات المتتالية من زبي الهائج علي طيزها ووفيق كمان بقي بينيك سميرة بقوة الأهات تحولت الي صراخ من المتعة وکنا انا ووفيق بنيك سميرة و سلوى بكل حرافية ومتعة سميرة نامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق و سلوى فلئست ووشها بين افخاد سميرة بتلحس كسها وانا بنيك سلوى من الخلف في كسها ووفيق حاطط زبة في بوق سميرة مراتة تمصة مسكت سلوى من لحم طيزها من الأجناب وبقيت بطلع زبي برة كسها خالص وارجع ادخلة مرة واحدة بكل قوتي جوا كسها وهي تصرخ من وجع اللذة وتنزل تلحس كس سميرة اللي ملهية في مص ورضع راس زب وفيق شوية وفيق جه مكاني وحط زبة في كس سلوى من ورا وانا روحت لسميرة وحطيت زبي في بوقها استمرينا علي كدة شوية لغاية ما وفيق جاااااب لبنة علي طيز سلوى من برا وراح حط زبة في بوقها علشان تمص باقي اللبن اللي بينزل منة انا روحت بين فخاذ سميرة وهي نايمة علي ضهرها وبدءت في ادخال زبي جوا كسها وسلوى ركبت فوق سميرة علشان تلحس كسها فضلت انيك الشرموطة سميرة وادخل واخرج زبي بكل عنف بغاية ما حسيت باللبن بيغلي في عروق زبي وخلاص علي وشك اني اقذف طلعت زبي بسررررررعة وقذفت لبني علي وش سلوى وعلي بزاز سميرة سلوى نامت في حضت سميرة وانا نمت جنبهم ووفيق نام جنب سميرة من الناحية التانية وبعد ربع ساعة قامت سلوى وسميرة لتحضير العشاء اتعشينا وشربنا الشاي وبعدين شربنا حشيش تاني. وقمنا كملنا السهرة والنيك في سميرة و سلوى لغاية الصبح الجزء العشرون و الأخير بعد ما السهرة سلوى دخلت نامت جنب اكرم ابنها في الغرفة الصغيرة وانا طلعت شقتي ووفيق وسميرة ناموا في اوضتهم واستمرينا في عمل الحفلات الجنسية بينا احنا الأربعة لمدة شهر كل اسبوع يوم الخميس نعمل سهرة للصبح و ننيك انا ووفيق سميرة و سلوى وكنا علي طول نتكلم واتس انا سلوى ومعاملتي ليها رغم انها خلاص مبقتش تنفعني الا انها لم تتغير لأني كنت لسة بحس من جوايا ان سلوى تختلف عن سميرة وان من جواها انسانة جميلة وفي يوم لقيت سميرة بتتصل بيا بتقولي ان نجلاء وجوزها شريف جايين عندهم النهاردة بالليل علي بعد المغرب علشان وفيق عازمهم علي العشا قولتلها اي جاي علشان اتعرف عليها بعد ما خلصت شغلي روحت البيت عملت غداء خفيف وبعد ما اتغديت دخلت نمت وحتي ما شربتش كوباية شاي لإني كنت تعبان وعايز الحق اخطفلي ساعتين نوم قبل ما انزل عند سميرة .. صحيت علي المغرب. غيرت هدومي بسرعة ونزلت جري علشان كنت حابب اكون عندهم قبل ما شريف ومراتة يجيوا.. وفعلا لما نزلت ودخلت عند سميرة مكنش حد منهم لسة جه قعدت مع وفيق و سميرة وفهمتهم اني عايزهم يحاولوا علي قد ما يقدرو يشغلوا شريف علشان اقدر اقعد انا مع نجلاء مراتة واحاول اقرب منها اكتر قعدت مع سميرة ووفيق وفعلا اتفقنا انهم هيعملوا اللي في وسعهم شوية جرس الباب رن .. سميرة قامت تفتح .. وكان اللي برا هما نجلاء و شريف.. سلمت عليهم ودخلتهم جوا اوضة الضيوف اللي كنت فيها انا ووفيق ولأول مرة امعن النظر في نجلاء اللي مانت طويلة الي حد ما .. محـجبة .. محتشمة .. باين عليها الخجل وحسن التربية .. بيضاء جدا لدرجة ان خدودها محمرة .. عيونها عسلي غامق جميلة وجسمها متناسق .. طيزها مش كبيرة زي سميرة و سلوى وحتي بزازها متوسطة شريف جه سلم عليا سلام حار جدا لأنة عارفني طبعا لما عملت له الكمبيوتر وعرفني علي مراتة وعرفها بي وجت سلمت عليا حسيت بنعومة ملمس ايدها .. وبعدين راحت قعدت جنب سميرة بدء وفيق في الترحيب بيها وب شريف زي اي ضيوف لما بيجوا عند اي حد وبعدين الكلام بقي بيجيب كلام وتعرفنا علي بعض اكتر والهزار بقي موجود والضحك علي مواقف كنا بنحكيها وكل واحد بقي بيحكي عن موقف شافة او حصل معاه شوية استأذنتهم اني هخرج الصالة علشان هولع سيجارة وسميرة بعد ما خرجت بشوية خرجت بحجة انها رايحة تعمل حاجة وبعدين ندهت علي نجلاءة وقالتلها عايزكي في موضوع نجلاء خرجت وقعدت تتكلم مع سميرة ومكنتش عارف هي بتقولها ايه بعدين لقيتهم جايين عليا وسميرة قالتلي بص بقي يا كامل انا عايزة اعرفك بصحبتي وحبيبتي نجلاء .. وده بقي يا نوجا صديق وفيق وجارنا ويعتبر اخويا اللي امي مولدتهوش وفيق جوا بيشغل وفيق اللي فاكر ان مراتة مع سميرة مش معايا وضمينا نجلاء وشريف لشلتنا ومغامراتنا الجنسية [/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
كامل وسميرة - عشرون جزء (بتعديلى)
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل