مكتملة الظليم (السلسلة الثانية) عشرة اجزاء (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

عنتيل زائر
الجزء الاول
ده هيكون الجزء الاول ف السلسلة التانية بس حابب انوه علي حاجة مهمة قبل ما اكتب :-
انا اليومين دول عندي وقت فاضي بالعافية بسبب التدريب الميداني والقرف ولسه كمان مخلصتش ولسه مبدأتش مذاكرة بسبب ان الكتب منزلتش وهتنزل اخر الاسبوع فهضطر انزل كل اسبوع جزء او لما يكون عندي وقت فاضي هنزل وارجو ان محدش يستعجلني ف الكتابة لاني السيناريو مش حابكو يعني لو حد حابب اني اضيف اي حاجة ف القصة يطلب وكمان حاجة نسيت اقول ليكم عليها من الاول : الظليم اللي هو اسم القصة معناه فاقد الاب والام ..... والاحداث اللي حصلت ف القصة لحد دلوقتي بتمتد من يوم الخميس ساعة ما قفشت سهير لحد الاربع اللي هو الزمن اللي بستكمل من عنده الجزء ده ... يلا نبدأ........
بعد ما اخدت الفيديوهات من فايزة سيبتها وروحت وقررت اني لازم افشخ شهاب ف اقرب وقت بس لازم اجيب اسامة معاه ف الموضوع لان البني آدم اللي يبيع اخته اكيد هييجي يوم ويبيعني حتي لو كنت اقرب الناس ليه لا ده كمان عايز يغتصب بنت خالي ومعملش خاطر ليا حتي فعشان كدا لازم اوجهله ضربه هو كمان بس يستحسن انها تكون مع شهاب واخته ف نفس الوقت.... قطع تفكيري صوت الفون بيرن
سهير/ الو...
انا/ ايوا يا سهير …. ف ايه
سهير/ مجتش ليه النهاردة يبني
انا/ مليش مزاج اجي وبعدين انتي مالك ؟
سهير/ كان نفسي تشوف الشرموطة (قصدها ع رشا) النهاردة كانت هتموت ههههه
انا/ مالها رشا وهتموت ليه ؟
سهير/ هي لما انت مجتش النهاردة خايفة انك تفضحها وانا كمان زودت الموضوع معاها شوية وخوفتها منك بس مبينتش ليها اني بكلمك وفضلت اقولها انك مدام مجتش النهاردة تبقي ناوليها ع نية وحشة وكمان حذرتها من انها تقول لابراهيم وانك لو هي قالتله انت هتفضحهم هما الاتنين وفضلت العب ف دماغها لحد ما كانت هتعيط وخليتها استوت ع الاخر يعني انت لو قولتلها حاجة دلوقتي مش هنعارضك
انا/ يبنت الجزمة ده انتي شيطانة اكتر مني بقي يعني تطمنيها وتجي ذرفاها ع طول وتخليها تترعب ده انتي مس سهلة خالص
سهير/ بس ايه رأيك.... عجبتك؟
انا/ عاش يا وحش ده كده انتي بتسهلي علينا الموضوع خالص
سهير/ ولسه لما تيجي بكرة بقي وتشوفك يا تري هيحصلها ايه هههه
انا/ مش هاجي بكرة كمان مش هروح غير ع يوم الاحد لسه
سهير/ انت كدا بترعبها اكتر وبترعبني انا كمان انا بدأت اخاف منك..... اوعي تكون بتخطط لحاجة تانية من ورايا ولا ايه هههههههه
انا/ لا حاجة تانية ولا تالتة انا بس عايز اقعد ليوم الحد ع رواقة كدا عشان ف كذا موضوع كدا هخلصهم وبعد كدا نشوف الشرموطة دي ع رواقة
سهير/ خلاص مش هروح المدرسة بكرك انا كمان واجيلك نقضي اليوم سوا ههههههه ولا انت عندك مانع
انا/ يبنتي بلاش صدقيني هتتمني انك مجتيش بكرة مش هرحمك ع فكرة
سهير/ لا هاجي عشان اعرف قدراتك واعرف هتسد مع الشرموطة دي ولا هتفضحنا ههههه (ضحكت بشرمطة)
انا/ خلاص يستي رني عليا بكرة قبل ما تيجي بس ذنبك ع جنبك تمام
سهير/ ليه هتاخد فايجرا ولا ايه هههههه
انا/ لا لا فايجرا ولا حاجة عشان احذرك بس عشان ساعة ما تدخلي البيت معدش خروج الا بعد ما نخلص ولو هتموتي حتي
سهير/ ولا انت بدأت تخوفني بس انا هاجي يعني هاجي وهو ده اللي كنت عاوزاه منك
انا/ تمام يستي مستنيكي بكرة يلا سلام
سهير/ سلام يقلبي
قفلت مع سهير ونمت محستش بنفسي غير الساعة 8 بالليل لما فوني رن وكانت سلمي وكسلت افتح عليها وكملت نومي وهي مبطلتش رن واخر ما زهقت فتحت عليها ….
انا/ ايوا يا خرا .... عايزة ايه؟
سلمي/ انا خرا برضو **** يسامحك
انا/ خلاص يقلبي عايزة ايه خلصي مش فاضيلك
سلمي/ برن عليك من الساعة 6 مبتردش فقلقت عليك
انا/ بترني ليه ف حاجة ولا ايه؟
سلمي/ اااه..... ياسمين عاوزاني اروح اذاكر عندها بكرة العصر وانا قلقت بصراحة و رفضت وقلت ابلغك ع طول
انا/ تمام بكرة مترحيش المدرسة ولا الدروس لو عندك دروس يعني ولا تفتحي فونك خالص عشان ياسمين متعرفش توصلك ولا تكلمك ثم سيبي الباقي عليا بقي ومتسأليش هعمل ايه.... تمام يا قلبي ؟
سلمي/ تمام يا قلبي .... بس حلوة قلبي منك و احلي من بتاعة ازمان
انا/ مش ناقص محن دلوقتي يا زفتة سلام يلا (قفلت ف وشها السكة ع طول قبل ما ترد وتوجع دماغي)
قفلت معاها ومش عارف ايه اللي خلاني افكر ف دنيا (اللي قولت مش هقول عليها ف السلسلة الاولي) دي الوحيدة اللي دخلت قلبي بعد منة و ضميري بدأ يأنبني بسبب اللي حصلها بس مش انا السبب كله من الشرموطة اللي اسمها سامية واللبوتين اللي معاها اااه لو يقعو تحت ايدي عمري ما هرحمهم..... فوقت من افكاري وقولت اكلم فايزة اشوف اسامة قالها ع حاجة من اللي ناوين يعملوها بكرة ولا لا فرنيت عليها.....
انا/ ايوا يا مزتي
فايزة/ ايه يا مزي ف ايه؟
انا/ بقولك.... اسامة قالك حاجة ع موضوعه هو شهاب مع سلمي
فايزة/ هو لسه قايلي من خمس دقايق ان ياسمين قالت لسلمي انها تيجي تذاكر معاها بكرة العصر ومستنين رد سلمي عشان ينفذو خطتهم وانا كنت لسه بفكر ارن عليك واقولك بس انت سبقتني
انا/ تمام قوي..... انا بقي اللي هفشخهملك بكرة واخوكي الخول مس هتقل عليه عشان خاطرك انتي بس وهخليه خدام تحت رجلك بعد كدا ومش بعيد اجيبلك ياسمين نعمل عليها حفلة انا وانتي مرة ونخلي اخوها الخول يعرص عليها ايه رأيك
فايزة/ ايه ده كله هو انت هتعمل معاهم ايه..... لا حاسب كدا تدخل نفسك ف مشاكل مش عاوزين فضايح او عايزين بس ع خفيف كدا هههههه
انا/ اللي انتي تامري بيه وهنعمل احلي شغل مع بعض هههههه بس ف حاجة عايز اقولك عليها
فايزة/ ايه هي ؟
انا/ هجيب سهير بكرة البيت
فايزة/ (بفرحة) بجد ؟ بس هي مش لسه بنت؟
انا/ مهي النفق بتاعها اللي ورا شغال ههههه
فايزة/ ايوا بقي يا عم هتنيك بجد بكرة.... اه صح ما انت نكت قبل كدا ومقولتليش مين هي
انا/ هاقولك بس متستعجليش وكمان هي شخصية هتكوني عارفاها يعني اكيد
فايزة/ لا بقولك ايه.... متحيرنيش وبعدين سيبنا من سهير هي كدا كدا تخصك انت وخلينا ف التلت علوق دول عايزاك تفشخهم بس ما تتقلش ع اسامة اخويا هه مع انه كان عاوز يسلمني للخول شهاب بس برضو هيفضل اخويا بس انا عاوزاك تجيب مناخيره الارض ويكون تحت رجلينا بس منتقلش عليه برضو تمام
انا/ تمام.... هخليهولك زي الخاتم ف صباعك بس سيبي عليا الموضوع ده بكره وهتشوفي النتايج
فايزة/ تمام هستناك تطمني..... سلام
قفلت مع فايزة وكان لازم ف خطة عشان اعرف اوصل بسها للعلوق دول بس كان لازم اشرك فيها سلمي من بعيد فرنيت عليها
انا/ الو.... ايوا يا سلمي
سلمي/ ايه يا محمد ف ايه؟
انا/ بكرة تروحي المدرسة زي ما انتي تمام ومتبينيش لياسمين حاجة
سلمي/ محمد.... انا معدش فاهمة حاجة..... شوية تقولي متروحيش وترجع تاني تقولي روحي وتقولي ابعدي عنها بعد كدا تقولي متبينيش ليها اي حاجة.... هو ف ايه مش فاهمة انت عايز ايه خالص
انا/ سلمي اسمعيني للاخر ومتقاطعنيش وانا هاشرحلك كل حاجة تمام
سلمي/ حاضر تمام اتفضل
انا/ بكرة مش هيتجمعو لو حسو ف حاجة من ناحيتك وانا محتاج انهم كلهم يكونوا موجودين عشان اعرف اعمل اللي انا عايزه معاهم يعني انتي بكرة هتروحي المدرسة عادي وتكلمي ياسمين كان مفيش حاجة خالص ومتقفليش فونك عشان العصر هترن عليكي اكيد وبعد ما تكلميها وتاكدي ليها ان انتي رايحة ليها تكلميني ع طول وبعد كدا تقفلي فونك وما تطلعيش من البيت لحد ما اقولك عشان لو الخطة دي باظت لا تعرفيني ولا اعرفك تمام
سلمي/ حاضر حاضر بس....
انا/ مبسش اللي قولتلك عليه تنفذيه يا سلمي ومتسألنيش ع اي حاجة بعدها خالص ولا تقوليلي انت عملت ايه ولا ايه اللي حصل تمام يبنت خالي؟
سلمي/ تمام بس ابقي طمني
انا/ تمام ..... يلا سلام
قفلت مع سلمي بعد ما قولتلها ع اللي هيحصل ودخلت نمت من غير تفكير وقمت الصبح كالعادة ع اسامة وهو بيرن عليا فقلتله مش هحضر النهاردة
اسامة/ ايه يبني هو انت هتفضل تغيب كدا ع طول ف يامة بيفوتك
انا/ يا عم مش مهم فكنا شوية وبعدين انا هاحاول انتظم من بداية الاسبوع الجاي
اسامة/ يا عم تنتظم ولا متنتظمش طظ.... اهم حاجة وصلت فين ف موضوع رشا مقلتليش انت وصلتو فين ما انا سهيت خالص عنه
انا/ (ااه يكسمك مهو من حقك تسهي ده انا هفشخك) لسه موصلتش لحاجة وكمان معدش بكلم سهير اصلي معدش شاغل دماغي
اسامة/ كسمك منا عارف انك مش شاغل دماغك بس انا شاغل دماغي
انا/ تب اقفل يا متناك دلوقتي وغور ع المدرسة ولما تيجي نبقي نتكلم
اسامة/ ماشي يا عم لما اشوفك وسلام بقي عشان انت قفلتني منك ع الصبح
انا/ غور يا عم جتك القرف (قفلت ف وشه ع طول)
قفلت معاه وقعدت نص ساعه لقيت سهير بترن عشان اوصفلها طريق البيت فضلت اكلمها لحد ما وصلت ودخلت البيت واتأكدت ان محدش اخد باله منها وهي جاية
انا/ اخر تحذير ليكي لسه قدامك فرصة انك تردي تروحي
سهير/ (زقتني من صدري) وسع بس كدا متعكننيش بقي..... عايزين نقضي الساعتين دول حلوين مع بعض كدا
انا/ براحتك ….. تفطري؟
سهير/ لا يخويا فطرت افطر انت عشان تعرف تسد معايا ههههههه
انا/ لا متقلقيش لو عالسد فانا اسد مع عشرة زيك ولا يشغلني خالص بس اهم حاجة تسدي انتي
سهير/ اما نشوف يحبي
انا/ هو انتي جاية بلبس المدرسة ليه صح هو انتي ضحكتي ع اهلك وقلتي ليهم انك رايحة المدرسة ؟
سهير/ امال اعمل ايه يعني اقولهم رايحة اتناك من واحد امور زيك كدا (عضت ع شفايفها وغمزت) هههههه
انا/ تب ما تقوليلهم عادي هههههه ... )قربت عليها عشان ابوسها )
سهير/ تب متستني كدا عبل ما اغير واظبط نفسي كدا وبغدين لسه معانا اليوم طويل ومش هنهرب من يعض يعني
انا/ لا مهو انا مش ورايا غير انتي بس منا كمان ورايا مشاغل تانية وبعدين تغيري ايه..... اخلعي ع طول واحنا سخنين كدا (هجمت عليها ع طول واخدت شافايفها ف بوسة طويلة وهي سلمت ع طول من غير مقاومة وبدأت تدخل لسانها ف بوقي عشان امصه وقد كان وباين ان درس فايزة هيكون ليه تأثير كبير معايا ف القادم)
سهير/ (سابت شفايفي وبعدت عني وكنا قعدنا ف البوسة حوالي دقيقتين)
ايه يعم الشفايف دي دي الواحدة متشبعش منها ده انا مكنتش متخيلة انها كدا وواضح ان عندك بعض الخبرة شكلك بتلعب بديلك هههههه
انا/ ما العب بديلي براحتي حد ليه عندي حاجة.... انا ليا مساحة كبيرة من الحرية خاصة بيا كدا محدش ليه دخل باللي باعمله ولا حتي خوالي فعشان كدا عايش براحتي.... ولا عندك مانع
سهير/ لا معنديش مانع.... انا مالي اصلا.... يلا نكمل بقي اللي كنا بنعمله وبلاش نفصل تاني..... (خلعت هدومها كلها ووقفت قدامي كيوم ما ولدتها امها) اخلع انت كمان يلا
انا/ بقي عندك جراءة جامد... حاضر (قلعت هدومي برضو ووقف قدامها وبتاعي نص منتصب وكان باين عليه انه كبير)
سهير/ خخخخخ احا ايه ده هو كبير كدا ليه.... ده اكبر من بتاع الشباب اللي معايا ف المدرسة اللي بيعملو معايا ده ايه ده كله
انا/ هههههه مش قولتلك وكمان لسه بقي لما يشد ع الاخر هتشوفي حجمه وصلابته
سهير/ بص لو كان متر هتناك منه يعني هتناك وبعدين وسع بقي كدا عشان اشوفه واخليه يقوم ع الاخر ههههه
انا/ اهه معاكي كله اهه اهملي اللي انت عاوزاه (نزلت ريحت ع الارض ومددت رجلي وسيبتها تدعك ف بتاعي لحد ما وقف ع الاخر)
سهير/ احا ده ايه ده هو كبير كدا ليه؟
انا/ منا قولتلك..... عملتي فيها Veronica avluv ومحدش يقدر عليكي استحملي بقا ههههه
سهير/ هستحمله عشان خاطرك بس انت خليك حنين معايا (واخدت بتاعي ف بوقها وبدأت تمص فيه وتدخله لحد نصه وتخرجه وتلحس البيوض بعد كدا ترجع تمص فيه تاني وواضح انها شرموطة كبيرة وليها خبرة ف المجال ده)
خليتها تسيب بتاعي ونيمتها ع الارض ورجعت تاني ابوس فيها ومطولناش ف البوسة زي اول مرة ونزلت ع طول ع رقبتها وفضلت ابوس فيها ثم نزلت ع بزازها الصغيرين ورحت ع كل بز لوحده وقعدت امص فيه واعضعض وايدي التانية بتفرك ف حلمة بزها التانية واخلص ده وانقل ع التاني لحد ما اتسنجت وجابت اول مره..... سيبت بزازها ونزلت ع كسها وفضلت الحس فيه واعضعض ف زنبورها وكان كسها وردي وصغير شكله كده بس يخليك عايز تاكله وفضلت الحس فيه وبدأت ادخل صباعي ف طيظها اللي استقبلته بكل سهولة فدخلت التاني ع طول (خبرة من السكس طبعا) وكان ساهل برضو فحاولت ادخل التالت معاهم واللي دخل بصعوبة شوية وهي بدات تتاوه فزودت ف اللحس لكسها وبدأت ادخل صوابعي واخرجهم ببطء شوية وبسرعة شوية لحد ما خرمها اخد عليهم فطلعت صوابعي ومسكت بتاعي ووجهته ناحية كسها
سهير/ (انفجعت) بتعمل ايه انا مش مفتوحة.... امال كنت بتوسع ف طيظي ليه
انا/ بس يبت يا هبلة انتي .... هو انا هضرك ليه.... انا هفرشك بس (وبدأت امشي بتاعي ع كسها من برا وافرش ف شفارتها وادعك زنبورها ببتاعي لحد ما جابت تاني مرة)
بعد ما جابت خليتها تاخد وضع الكلبة ودخلت صوابعي تاني ف خرمها عشان اتاكد انه لسه واسع وطلعت صوابعي وبدات ادخل بتاعي ودخلت الراس بصعوبة شوية وهي كانت هتصوت لولا اني كتمت بوقها لحد ما دخلت راسه وفضلت ساكن شوية لحد ما اخدت عليه وبدأت اتحرك تاني لقيتها بتمنعني
انا/ ف ايه ؟!
سهير/ ثواني عشان الوضع ده بيخليه يوجعني اوي.... تعال نعمل وضع تاني
انا/ وضع ايه شوفي انتي عايزة تعملي ايه وانا معاكي
سهير/ بص نام ع ضهرك انت وسيبني اركب فوقيه اهه حتي مش هيوجعني زي الوضع ده
انا/ تمام (نمت على ضهري زي ما هي قالت وسبت نفسي ليها خالص)
قامت ركبت فوقي وبدأت تظبط بتاعي ع خرم طيظها وابتدت تقعد عليه براحة خالص لحد ما دخلت الراس وما ارتحتش وبدأت تنزل ع طول لحد ما اخدت نصه جوا طيظها وثبتت ع كدا بسبب انه بيوجعها لانها ما اخدتش حجم قده قبل كدا
سهير/ هو بيوجع اااه بس حلو اوي.... اثبت انت ومتتحركش اصلا تفشخني
انا/ انتي اللي طيظك حلوة قوي وهي ضيقة عليه كدا.... واديني سايبك تتعاملي معاه براحتك لحد ما تاخدي عليه وبعد كدا انا اللي هاتعامل
بدات تطلع وتنزل ع بتاعي لحد نصه وتتأوه لحد ما طيظها اخدت عليه وبدأت تاخد اكتر من نصه بس مش عارفة توصل لاخره وبدأت تسرع مرة واحدة لحد ما جابت تالت مرة وغرقت بطني فخليتها تنزل تلحس المية اللي نزلتها وتمص بتاعي لحد ما خليتها تنام ع ضهرها وترفع رجليها وتمسكهم وظهرلي خرمها وهو مفتوح وكان شكله جميل ومغري وهو مهري من النيك كدا ومنتظرتش كتير وبدخلت بتاعي ع طول وبدات انيك فيها بسرعة بسيطة عشان ما ااذيهاش وفضلنا كدا لفترة طويلة لحد ما هي تعبت وخلتني اطلعه
سهير/ ايه ده انا معدش قادرة استحمل انت لسه منزلتش ليه ده انا نزلت 4 مرات وانت ولا متأثر
انا/ مش كنتي مفكراني مبعرفش قبل ما تيجي استحملي بقي لحد ما احيب هو معدش يامة يعني
سهير/ لا انا معدش هستحمل انك تدخله تاني تعال نجرب اي حاجة تانية اصهولك مثلا او فرشني لحد ما تجيب او اي حاجة تانية
انا/ خلاص نامي ع بطنك وانا همشيه بين فردتين طيظك لحد ما اجيب
نامت ع بطنها وانا نمت فوقيها ع طول بعد ما تفيت بين فلقتينها وبدات احرك بتاعي بسرعة لحد ما بتاعي اتزحلق والراس دخلت ف خرم طيظها فصرخت جامد ولحقتها وكتمت بوقها قبل ما تكمل صراخ وتلم علينا الناس
سهير/ (بتعيط) فشختني ينفع كدا
انا/ معلش مش قصدي و**** وبعدين كويس انه متزحلقش ف كسك كانت بقت مصيبة كبيرة
سهير/ منتا فشخت طيظي منك *** همشي بالعافية دلوقتي
انا/ معلش (ونزلت بوست خرمها) حلو كدا ولا عايزة حاجة تاني
سهير/ بنجني بنجني منتا مش حاسس
انا/ قولنا معلش بقي وبعدين يلا انا قربت انزل.... انا عارف انك مش هترضي تخليني انيكك ولا افرشك تاني دلوقتي يبقي مصيه احسن لحد ما انزل
اخدت بتاعي وبدأت تمص فيه ومرة واحدة عضت ع راسه بس براحة وبتقولي عشان تحس بالوجع وتحاسب بعد كدا وكملت مص لحد ما جبت ف بوقها ‘شربتهم كلهم
سهير/ اخير ايه ده كله كفارة يا راجل ده انت هرتني .... ده انا هقعد ع النيكة دي اسبوع محدش هيلمسني بعدها طول الاسبوع ده خالص
انا/ يختي ساعة ما نجيب رشا هنا هتهيجي وهتتناكي تاني متخافيش
سهير/ هو انت هتجبها امته الشرموطة دي ؟
انا/ مش عارف سيبيها بقي زي ما تيجي ف وقتها
سهير/ عاوزة اطلب منك طلب بس هو غريب شوية بس مش عارفة هترضي ولا لا
انا/ طلب ايه ؟
سهير/ عاوزاك تفتح رشا
انا/ انتي هبلة شكلك والنيكة دي اثرت ع دماغك.... انا مبحبش ااذي حد ع فكرة وكدا هاتسبب ليها ف اذي بعد كدا واشيل ذنبها.... واللي عاوز ااذيه بيكون كرد فعل مني ع فعل حصل منه ضدي قبل كدا وهي ما اذتنيش عشان اضرها كدا … ولو طلبتي مني حاجة زي كدا تاني هتزعلي مني يا سهير بجد
سهير/ خلاص انا اسفة معدش هطلب منك حاجة زي دي تاني
انا/ خلاص فكينا بقي وقومي خلينا نستحمي عشان تروحي عشان الساعة داخلة ع 12 وعبل ما نخلص هتكون داخلة ع واحدة
سهير/ هنستحمي سوا.... ماشي يلا بينا
دخلنا سوا الحمام وكان ميزته انه واسع واستحمينا وفضلنا فترة طويلة ف الحمام مخلتش من المداعبة وكنت ببعبصها من طيظها وهي تتوجع وكنت طول الفترة دي مسيطر ع نفسي وحاولت اني ما اهجش عشان منعملش حاجة تاني وهي اساسا واقفة بالعافية لحد ما خلصنا وخرجنا من الحمام وخليتها لبست وضبطت نفسها وطلعت مشيتها واتاكد ان محدش خد باله منها.... دخلت نمت وكنت نسيت كل حاجة لحد ما صحيت ع فونى بيرن الساعة 3 فقمت بسرعة ......
معلش يا شباب التأخير ده المفروص الحزء ده كان ينزل امبارح بس كنت مرهق ونمت بدري فنزلته النهاردة
وكويس ان الكلية وقفت فهحاول اني انزل الاجزاء بسرعة شوية بس يا ريت محدش يستعجلني عشان كتبي نزلت وهاضطر اذاكر والم اللي فات مني واوعدكم اني هاحاول ما اتاخرش ف تنزيل الاجزاء
وحاجة كمان اخيرة لو حد حابب اني اضيف اي افكار ف القصة يقولي وانا هاضيف

الجزء الثاني
انا/ ايوا يا سلمي
سلمي/ ياسمين كلمتني اني اروح ليها دلوقتي فكلمتك زي ما قلتلي
انا/ تمام قوي يا قلبي اقفلي فونك بقي لحد ما اخلص معاهم واجيلك البيت
سلمي/ تمام... حاجة تاني
انا/ لا اعملي اللي قولتلك عليه بس يلا سلام
قفلت معاها وقمت ظبط نفسي واخدت الفديوهات ع الفون وطلعت رحت ع بيت ياسمين ..... خبطت ع الباب فتحتلي ياسمين زي ما كنت متوقع
ياسمين/ ازيك يا محمد جي توصل سلمي ولا ايه وبعدين هي فين ؟
انا/ لا هي تعبانة شوية فجيت انا عشان احلي القعدة معاكي انت والخولين اللي جوا
ياسمين/)اتلعبكت ف الكلام) خولللين مين انت بتقول ايه..... قصدك ايه يا محمد ؟
انا/ (زقيتها ودخلت ومسكتها من ايدها واخدتها ودخلنا جوا) انا هعرفكم قصدي ايه )كلمتها بنبرة غضب)
ياسمين/ اي سيب ايدي انت ايه اللي بتعمله ده انت مجنون (صوتها كان عالي واسامة وشهاب جم عليه)
شهاب/ (بخضة) محمد!!! ... انت بتعمل ايه هنا وايه اللي دخلك هنا وماسك اختي كدا ليه؟
انا/ طلعتوا يا كسمك انت وهو.... ازيك يا اوس اوس عامل ايه يا صديقي ؟
اسامة/ انت بتعمل ايه يبني انت اهبل وايه الكلام اللي بتقوله ده؟
انا/ (كنت لسه ماسك ياسمين ف ايدي) استعبط يا اوس اوس ما هي الشرموطة دي واخوها لاحسين دماغك هه ده انا هافشخكم النهاردة
شهاب/ انت بتقول ايه يا كسمك ده انا هطلع ميتين امك النهاردة (جي عليا عشان يضربني فضربته برجلي ف بطنه وقعته ع الارض)
انا/ اقعد يا كسمك واهدا كدا عشان انا عارف عنكم كل حاجة وهفشخكم بيها
اسامة/ حاجة ايه يا محمد انت بتقول ايه يبني انت اهبل
انا/ بس يخول انت كمان .... تحب اقولك ايه الحاجة اللي انا ماسكها عليكم.... هقولك .. انا يا سيدي ماسك عليك فيديو وانت بتنيك الشرموطة دي واخوها العلق ده بيعرص عليكم وكان بيصوركم هه وكمان عارف ان انت كنت عايزة تخليه ينام مع اختك كمان اللي هي بتمصلك وتمتعك انت كمان وانت يا شوشو ماسك عليك فيديو و اوس اوس بيعمل فيك زي ما بيعمل ف اختك ههههه ياااااه يا شوشو خول بتحب تتناك وكمان ديوث وعرص.... وانتي يا ياسمين عايزة تجيبي سلمي صحبتك هنا عشان تتفرجي عليها وهما بيغتصبوها عشان تمسكي عليها حاجة زي ما هي قفشتك مع الولد بتاع المدرسة ف الحمامات هه ده انا هاطلع ميتينكم ومش هارحمكم بالذات انتي يا ياسمين اصلي بصراحة مقفول منك اكتر من اخوكي ده انا مش بعيد اشتغل عليكي قواد
اسامة/ (مصدوم من كلامي ومش عارف يجمع كلام يرد عليا) محمد انت جبت الكلام ده منين والفيديوهات دي جبتها ازاي ؟
شهاب/ فيديوهات ايه ده نصاب يا عم فكك منه ده بتاع حوارات (كان بيقولها وهو قلقان ومرعوب)
انا/ (طلعت فوني وشغلتله الفيديو بتاعه ) اتفرج يا علق اتفرجي يا ياسمين ع اخوكي اللي بيقولي مش معايا فيديوهات ليه
اسامة/ محمد.... انت عايز ايه من الاخر (بص لشهاب اللي كان معدش عارف يقف ع بعضه) اسكت بقي يا علق افرح بقي عشان انت السبب
انا/ انا عايز افشخكم انتو التلاتة واشوفكم وانتو بتفشخو بعض
اسامة/ انت بتقول يا محمد انت اتهبلت بطل جنان يبني وخلينا صحاب
انا/ انا متهبلتش بس انت اللي اتهبلت يا صحبي يوم ما فكرت تيجي ع بنت خالي انت والعلوق دول
ياسمين/ (كانت بتعيط وبتمسح دموعها وبتحاول تتكلم) ارجوك يا محمد متفضحنيش انا هعمل اللي انت عايزه بس ب**** عليك بلاش فضايح انا مش ناقصة (بصت لاخوها اللي كان لسه مش عارف يعمل ايه) منك *** انت السبب
انا/ مش وقت ملامة دلوقتي دلوقتي وقت شغل وافعال.... هاه قررت ايه يا شهاب عشان لو مشيت من هنا وانا زعلان مش هتعدي نص ساعه وتلاقي فضايحكم الكبير والصغير يعرفها..... اااااه صح ده اسامة اللي بيقرر قولي كدا منتو شراميط عنده... هاه يا اسامة
شهاب/(قام يمسك فيا وبيحاول يمسكني من رقبتي) انا هقتلك ومش هتطلع من هنا حي اصلا
انا/ (ضربته بالرجل تاني ف بطنه) اقعد يا كسمك هو انا هدخل هنا ومش هعمل حساب كدا ليه هو انا اهبل.... ده الفديوهات دي مش مع واخد بس لا دي مع مجموعة مع بعضها ومستعدين ان حصل حاجة يخلو كل حاجة ع المكشوف وتبقي فضيحة علنية بقي هههههههه
اسامة/ خلاص يا محمد هنعمل اللي انت عايزه..... عايزنا نعمل ايه
انا/ هو ده اوس اوس صاحبي اللي بيفهم..... قلبي يا صحبي انت
اسامة/ قولنا عايز ايه يا محمد مننا يلا عشان نخلص
انا/ لا مهو مش بالسرعة ده لسه اليوم طويل قدامنا .... استهدي كدا عشان ننبسط كلنا.... (طلعت من جيبي ورقتين وقلم) امضي ع دول الاول كدا
اسامة/ ايه ده اللي امضي عليهم.... بتوع ايه دول؟
انا/ لا متخفش مش حاجة تضرك وامضي خلص بلاش جدال يامة (مضي ع الورق) كدا بقي نبدأ اللي احنا عايزين نعمله
شهاب/ نعمل ايه؟
انا/ هتتناكي يا بطة..... اوس اوس يلا اعمل معاه زي الفيديو الاولاني يا حبيبي
شهاب/ انت بتهزر صح.... اختي هنا ما ينفعش الكلام ده
انا/ (رديت عليه بس بنبرة حادة) لا مبهزرش واختك دي انا هنيكها هنا قدامك وانت بتتناك.... يعني هتبقوا انتو الاتنين بتتناكو مع بعض هههههه
أسامة/ محمد مينفعش كدا ع فكرة
انا/ هتخلصو ولا نفض الموضوع ومتلموش الا نفسكم
اسامة/ (بص ف الارض وكان باين عليه انه مغلوب ع امره وكذالك شهاب واخته) حاضر هنعمل اللي انت عايزه
انا/ حلو قوي يلا نبدأ..... وانتي يا جاسمين يلا بينا عشان هنبدأ معاهم وهتبقي ليلة دخلتك ههههههه ….. يلا يا اسامة انت والخول ده ابدأو
بدأ اسامة يخلع هدومه و شهاب برضو بس باين عليهم انهم مغصوبين ع كدا وكان اسامه بتاعة نايم
انا/ شوشو مصي ف بتاعه يلا و قوميه عشان يكيفك يا بسكلته ههههه
قرب شهاب لاسامة ومسك بتاعة واخده ف بوقه وبدأ يمص فيه وبتاع اسامة مغيبش و قام ع اخره وكل ده وانا و ياسمين لسه واقفين بنتفرج
انا/ ايه يا حلوة مش هنبدأ احنا كمان ولا ايه
ياسمين/ (مردتش وبصت ف الارض)
انا/ انا مش جي عشان اغتصبك لا فكي كدا ده انتي اكتر واحدة هتطلعي كسبانة من الموضوع ده (نزلت بنطلوني والبوكسر) يلا انزلي بقي وشوفي شغلك
ياسمين/ (اتفاجئت من حجم زبري) ايه ده كله.... طيظي مش هتستحمله ده
انا/ ومين قالك اني هنيكك ف طيظك مهو كسك موجود وهيستحمله
ياسمين/ (بتعيط) بس انا لسه بنت وكده انت هتفتحني وتضيع مستقبلي
انا/ مهو سلمي برضو لسه بنت ولا انتي نسيتي ايه اللي كان هيحصلها لو جت هه وبعدين متخفيش مستقبلك متأمن ويلا مصي بقي عشان نخلص
اخدت بتاعي ف بوقها وهو كان قايم من كتر الهيجان اللي سببه الموقف ده وهي بتمصه كنت حاسس انها عايزة تقطعه بسنانها ..... ف نفس الوقت شهاب واسامة كانو وقفو وبيبصو علينا وشهاب كان باين عليه الهياج جامد بسبب منظر اخته وهي بتمص رغم الموقف اللي هما فيه
انا/ وقفتو ليه يا خولات يلا يا اسامة شوف شغلك مع الشرموط ده ونيكه ف طيظه مترحمهوش
اسامة مسك شهاب وخلاه ينام ع ضهره وحط تحت منه مسند ورفع رجليه لفوق وبقي خرم شهاب ف مستوي زبر اسامة وكان باين عليه انه مهري ..... اسامة تف ع خرم طيظه وبعد كدا تف ع بتاعه ووجه لخرم شهاب ونزل عليه وبدأ يدخله براحة .... ف الوقت ده كانت ياسمين سابت بتاعي وبتتفرج ع اخوها وهو بيتناك
انا/ ايه ؟ .... عجبك منظر اخوكي وهو بيتناك كدا....
ياسمين/ يستاهل اللي يحصل فيه هو السبب في اللي احنا فيه ده كله
انا/ تب يلا بينا ولا نستني لما هما يخلصو ونبدأ احنا
ياسمين/ لا استني لما اتفرج عليهم الاول كدا كدا مش هيغيبو
انا/ براحتك خالص كدا كدا هتتناكي
ف الوقت ده اسامه كان اتمكن من شهاب وبيدخل بتاعه فيه للاخر وبينيك ف بسرعة وشهاب تحته كان قاعد يتآوه زي الشرموطة لحد ما اسامة جاب لبنه ف طيظه وطلع بتاعه وقعد ينهج
اسامة/ اديني نكته اهه وعملت اللي انت عايزه امشي انا بقي واتصرف معاهم انت بقي براحتك
انا/ تمشي فين ؟ هو انت مفكر انك هتنيك بس.... لا يحبيبي ده انت هتتناك كمان.... يلا يا شوشو دورك عشان تنيكه
اسامة/ لا يا محمد مينفعش كدا وبعدين انا مش بتناك
انا/ لا اللي يبيع اخته لازم يتناك وانت طبعا كنت عايز الخول ده ينيكها فهو هينيكك بدالها.... صح يا شوشو... قوم يلا عشان تاخد دورك
قام شهاب وخلي اسامة ينزل ع الارض اللي نزل وهو صاغر ومش ف ايده حاجة يعملها وساعتها انا طلعت فوني وبدأت اصورهم واخدت ياسمين ف حضني اللي بدات تبوس فيا وتدعك ف بتاعي وانا بصورهم.... شهاب خلي اسامة ينزل ع الارض ويفلقس وهو نزل وراه ع طول وتف ع طيظه وبدأ يدخل صباعه فيها واسامة كان بيتآوه بس وجع مش متعة وفضل شهاب يدخل صباعة ويخرجة لحد ما طيظ اسامة اخدت عليه فدخل كمان صوباع واسامة لسه زي ما هو بيتوجع لحد ما شهاب سحب صوابعه وتف ع بتاعه ووجه لخرم اسامة وبدأ يدخله ودخله بسرعة ف طيظ اسامة اللي اتنطر قدام ونام ع الارض من الوجع بسبب انها اول مره ليه مع ان بتاع شهاب صغير
انا/ ما براحة ع المزة يا حمار دي لسه اول مره لازم تتعامل معاها بحنية (ضحكنا انا وياسمين)
شهاب رجع اسامة زي ما كان بعد ما الوجع اللي ف طيظه راح وبدأ يدخل زبره تاني بس المرة دي براحة و ما اتغاباش زي الاول وفضل يدخله لحد ما دخل للاخر (هو اصلا صغير فمش هيأثر معاه) وبدأ يروح وييجي ف خرم اسامه وجابهم ع طول مكملش دقيقة
انا/ (حفظت التسجيل) هو انت لحقت تعمل حاجة ؟ امال كنت عايز تعمل مع بنت خالي ازاي؟ ههههه خليكو قاعدين بقي واتفرجو ع اللي هيحصل ف اختك يا شوشو.....
خليت ياسمين تسيب بتاعي وتنزل تنام ع ضهرها قدام اخوها ونزلت ع طول ع كسها ومكنش ليا مزاج امصلها بس لعبت فيه شوية لحد ما اتبل وبعد كدا مسكتي بتاعي وبدأت افرش فيها
شهاب/ انت هتعمل ايه دي لسه بنت
انا/ اتفرج يكسمك واسكت وملكش دعوة باللي هاعمله
سكت ومقدرش يرد وبدأت انا ادخل بتاعي ف كس اخته وواجهت صعوبة لحد ما دخلت الراس وهي صرخت من الالم اللي سببه زبري ف كسها.... سحبت بتاعي من كسها ولقيت عليه ددمم من بكارتها
انا/ الف مبروك يا عروسة
ياسمين/ انت شرمتني بتاعك كبير قوي
انا/ معلش.... هتاخدي عليه بعد كدا ويلا بقي عشان نكمل واحنا لسه سخنين كدا
عدلتها وخليتها تاخد وضع الكلبة وجيت من وراها وبدأت ادخل بتاعي لخد ما بقي نصه ف كسها وفضلت ساكن شوية عشان تاخد عليه وبعد كدا بدأت انيك فيها بهدوء وازود ف دخول بتاعي وهي كانت بتتأوه وتتغنج من المتعة وجابت مرتين وانا بتاعي كان بقي بيوصل للاخر وبدأت ازود ف السرعة معاها وكنت وصلت لدرجة من الهياج مكنتش وصلتها قبل كدا مع سهير وفايزة وميس نصرة وده بسبب اني انا اللي فتحتها والفكرة دي بس مجنناني..... فضلت انيك فيها واسرع شوية واهدي شوية لخد ما نامت ع بطنها وجابت تالت مرة وانا ما اديتهاش فرصة ونمت فوقيها ع طول ودخلت بتاعي وقومتها تاني وبتاعي فيها ورجعتها للوضع السابق ومديت بليت صوباعي من مية كسها وبدأت ادخله ف طيظها بس كنت اول مرة اعمل كدا بسبب الهيجان مش اني احاول انيكها ف طيظها.... فضلت ع الوضع ده لمدة ربع ساعة وكنت بازود تفحير ف طيظها لحد ما كنت دخلت 3 صوابع وكنت خلاص هاجيب ف طلعت بتاعي من كسها ودخلت راسه بس ف خرم طيظها وهي صرخت من الحركة دي وبدأت انزل لبني ف طيظها وسيبته ف طيظها لحد ما ارتخي وطلعته
انا/ انبسطي يا موزة ولا لسه
ياسمين/ انا اتهريت انت بتاعك كبير خالص وبتغيب ف النيك
انا/ تب انا ولا اخوكي الخول اللي جاب عليكي مرتين وانا بنيكك ده
ياسمين/ لا طبعا انت بس انا كدا مبقتش بنت ومش هتجوز (بدأت تعيط)
انا/ لا اهدي اهدي متعيطيش وبعدين مين قالك انك مش هتتجوزي
ياسمين/ ومين هيرضي يتحوز واخدة مفتوحة واخوها بيعرص عليها يا محمد
انا/ مهو اسامة موجود اهه هو راح فين يعني ده انا ممضيه ع اقرار من الاول ان هو هيتجوزك لو اتفتحتي وهاه قد حصل يعني متقلقيش
اسامة/ (مفاجئ من كلامي) ايه اللي انت عملته ده يا محمد وبعدين انت اللي فتحتها مش انا ومليش فيه
انا/ لا مهو مش بمزاج كسمك كدا كدا هتتجوزها غصب عنك والا بص الفيديو اللي شهاب بينيكك فيه هيكون عند ابوك العشا بالظبط وبعدين انا ماضي ع اقرار يعني فيها حبس ايه رأيك يا ياسمين
ياسمين/ (بصلتي وعينها بتلمع) اللي انت تقوله هنفذه
انا/ وطبعا انت يا شهاب موافق منتا خول اصلا ومش هتقدر تتكلم وبحذرك لو فكرت تقرب لسلمي كلمة هفشخك دي هتكون شوية ع اللي هيحصلك
قمت لبست هدومي وخليت ياسمين تلبس هدومها وتوصلني لحد الباب عشان امشي
انا/ اللي حصل ده مش عشان جمال عيونك لا.... ده انا بصفي حساب مع اسامة وسلمي بنت خالي انتي من طريق وهي من طريق تمام
ياسمين/ تمام يا محمد بس انا عايزة رقمك عشان هيبقي لينا مقابلات تاني مع بعض
انا/ تمام خدي رقمي اهه وتكلميني هه عشان هاستناكي
ياسمين/ تمام
سيبتها ومشيت ولقيت سلمي بترن عليا
سلمي/ هاه عملت ايه طمني؟
انا/ مش قولتلك تقفلي فونك ومتفتحيهوش الا لما اجي
سلمي/ اسفه بس انا خوفت عليك عشان غيبت هناك
انا/ خلاص انا جي ليكي اهه (قفلت معاها ورحت عليها ع طول)
سلمي/ هاه عم.....
انا/( قاطعتها) بصي موضوع ياسمين صفحة وانقفلت بالنسبة ليكي من النهاردة ملكيش علاقة بيها ولا تكلميها خالص وهي برضو عارفة نفس الكلام ده ويا وليك و ويلها لو سمعت انكم اتكلمتم مع بعض
سلمي/ حاضر معدش هكلمها تاني بس قولي عملت معاهم ايه
انا/ انتي مالك انتي عملت اللي عملته انتي ليكي ان محدش فيهم هيقربلك ويلا سلام بقي عشان اروح
خالي معتصم / (جه وانا واقف بتكلم مع سلمي) ازيك يا واطي
انا/ بقي انا طولي 187 وتقولي يا واطي يا خال برضو ده انا يدوب لحد كتفي هههههه
خالي/ يبن الجزمة مش هتبطل تقلش عليا هههههه.... انت رايح فين تعال اقعد نتعشي سوا
انا/ لا انا لسه واكل ف البيت مش هاقدر اكل تاني
خالي/ يبني ده ف بط اقعد كل معانا صدقني هتفوتك الفرصة دي ههههه
انا/ منتا يا خال عارف اني مبكلش البط شكلك كدا بتكرشني هههههه
خالي/ لا نبيه اوي بروح امك وبتفهمها وهي طايرة خلاص براحتك بقي
انا/ بالف هنا يا خال سلا بقي عشان هاروح اذاكر
سيبت خالي وروحت ع البيت واول ما دخلت كلمت فايزة ع طول
انا/ ايه يا ابلتي عاملة ايه
فايزة/ كويسة يا استاذي الا قولي هو انت عملت إيه ف اسامة اصله جي مش ع بعضه ومحدش عارف يكلمه
انا/ اه اصلي تقلت عليه ف العيار شوية
فايزة/ عملت ايه يا ظالم انت قولي وفرحني
انا/ لا دي عايزة قاعدة طويلة نتكلم فيها ع رواقة كدا
فايزة/ نتكلم فيها ولا نلعب فيها هههههههه
انا/ نتكلم ونلعب الاتنين مع بعض اهم حاجة نتبسط مع بعض يا قلبي
فايزة/ خلاص يوم السبت نقعد سوا كدا ع رواقة ونظبط المسائل بينا
انا/ تمام..... بس انا زهقت من المسائل السطحية دي عايزين نتعمق شوية ولا انتي ايه رأيك
فايزة/ صعب الموضوع ده ع فكرة منتا عارف اني بنت ومن ورا بيوجع جامد وبعدين انت مقضيها مجتش عليا يعني
انا/ لا انتي ليكي طعم تاني ده انتي الوحيدة اللي بحبها والباقي كلهم فستك
فايزة/ كل بعقلي حلاوة بقي.... خلينا لما نتقابل نشوف الموضوع ده وفكنا منه بقي
انا/ تمام هاشوفك يوم السبت سلام يلا يا قلبي
قفلت مع فايزة وقمت حضرت اكل وقعدت اكل وانا باكل رن فوني تاني وكان رقم غريب
انا/ الو...
المتصل/ (كان واحدة) الو...
انا/ مين معايا؟
المتصل/ انا...... يتبع
يشكر الناس اللي بتقرأ القصة وتعلق وع فكرة انا كنت هقفل لفترة بس تراجعت عن القرار ده وفضلت اني انزل الاجزاء بسرعة عشان لو الدراسة رجعت تاني..... مستني تعليقاتكم ويا ريت لو فيه نقد تقولو عشان احسن اكتر من القصة ويا ريت لو تتوقعو مين هي اللي رنت عليا وصاحب التوقع الصح هنزل اسمه ف القصة

الجزء الثالث
حابب اشكر الناس اللي علقت وشاركت واللي اتوقعت برضو وانا كنت قايل اني هكتب اسم اللي يتوقع صح ف القصة بس المنتدي كله اتوقع صح عشان كدا هاكتب اسم اول واحد وهو karim yasmen
ويلا نبدأ......
انا/ الو....
المتصل/ ايوا يا محمد
انا/ مين معايا ؟
المتصل/ انا رشا يا محمد
انا/ رشا مين وجبتي رقمي منين (طبعا كنت بستعبط عليها وكنت عرفتها ع طول)
رشا/ رشا..... اللي معاك ف الفصل انت مش فاكرني ولا ايه
انا/ ااااه ازيك يا رشا..... جبتي رقمي منين
رشا/ اخدته من سهير
انا/ تب هي سهير جابت رقمي منين برضو
رشا/ معرفش هي جابته ليا وخلاص لما طلبت منها انها تحاول تجيبه
انا/ تمام يا رشا عايزاني ف ايه بقي
رشا/ يعني انت مش عارف
انا/ لا عارف بس بستعبط
رشا/ ابوس ايدك يا محمد ما تقولش لحد (وفضلت تبكي شوية وتترجي)
انا/ طالما انتي عارفة ان ده غلط اتشرمطي من الاول ليه
رشا/ اهو حصل اللي حصل بقي..... بس ابوس رجلك متقولش لحد ع اللي شوفته
انا/ هو انا شفت بس.... لا ده انا كمان مصوركم فيديو بس انتي طلعتي بطل فيه هههههه
رشا/ فيديو كمان .... ارجوك محدش يعرف وانا هاعملك اللي انت عايزه
انا/ ايوا كدا.... كدا نبقي حلوين نغلط الغلط وبعد كدا نحاول نداريه بغلط تاني
رشا/ قصدك ايه يا محمد
انا/ انتي عارفة قصدي كويس وهو انا اقولك ع اللي عايزه وهو اللي ف دماغك وتحاولي تداري ع فضيحتك مع ابراهيم بفضيحة معايا انا يعني..... بس هقولك حاجة لو ابراهيم عرف او اي حد مش هخلي حد ف المدرسة معهوش الفيديو بتاعك
رشا/ انا موافقة ع اللي هتقوله وتعمله يا محمد شوف انت عايزني امته وانا اجيلك
انا/ طلعتي شطورة اهه.... وشكلك مش هتتعبينا..... خلاص مستنيكي بكرة الصبح
رشا/ تمام بس انا مش عارفة انت ساكن فين
انا/ يعني سهير مقلتش ليكي.... ولا بتستعبطي
رشا/ لا عارفة المنطقة بس مش عارفة بيتك
انا/ تعالي انتي بس وانا هرشدك للطريق
رشا/ تمام هاجي بكرة ليك
انا/ تمام الساعة 10 بالدقيقة تكوني عندي يلا سلام
قفلت معاها ومكملتش اكل رنيت ع سهير ع طول عشان اقولها
انا/ ايوا يا خرا
سهير/ ايه يا قلبي كلمتك هي
انا/ ااه وبعدين بتديها رقمي ليه بكسمك ده انتي غبية
سهير/ يا عم دي كانت شوية وهتموت وبعدين قلتلها ايه وهتعمل ايه معاها
انا/ ابقي اعرفي الموضوع منها بقي يعلقة وبعدين عايز اقولك ع حاجة.... بكرة قبل الساعة 10 تكوني عندي
سهير/ لا ع فكرة انا طيظي لسه بتوجعني من النهاردة مش هقدر اعمل حاجة معاك بكرة
انا/ يلعن أبو غباء امك.... يبنتي هي جاية بكرة الساعة 10 فانتي تيجي قبلها عشان نشوف هنعمل ايه معاها وايه اللي هيحصل
سهير/ اااه معلش كنت فاكراك عايز تنيكني بكرة.... خلاص تمام هاجي ع 9 كدا
انا/ تمام قوي وغوري يلا بقي ومتتاخريش بكرة
قفلت معاها وقعدت كملت اكل وبعد كدا ياسمين كلمتني وانها عايزاني تاني وكمان قالتلي انها مبسوطة جدا باللي حصل النهاردة ف شهاب و اسامة و كمان اني خليت اسامة يمضي ع اقرار انه يتجوزها وكانت عايزاني انيكها تاني ف اقرب وقت بس انا قولتلها لما اعوزك هبقي اكلمك عشان متفكرش اني مدلوق عليها وهجري وراها عشان انيكها..... خلصت معاها المكالمة وفتحت اللاب وقعدت العب عليه لحد ما كبس عليا النوم ونمت..... صحيت ع الساعة 8 ع مكالمة سهير ليا وبتفكرني انها جاية كمان ساعة وانا قولتلها اني مستنيها وقومت فطرت وجهزت نفسي للمدعكة اللي هتحصل كمان ساعتين وفجأة لقيت الباب بيخبط فرحت افتح الباب وبقول ايه يا سهير ده انا لسه قافل معاكي لحقتي تيجي وبفتح لقيت سلمي بنت خالي ف وشي
سلمي/ سهير مين اللي جاية دي؟!
انا/ (قولت ف نفسي لبست يبن العبيطة) سهير مين يبت انتي بتألفي؟ (بحاول ما انهزش قدامها عشان اعدي الموقف ده ع خير)
سلمي/ لا مبألفش انا سامعاك بوضوح وانت بتقول : ايه يا سهير ده انا لسه قافل معاكي لحقتي تيجي.... مين دي يا محمد ؟
انا/ واحدة زميلتي جاية تاخد مني حاجة كمان شوية ارتحتي يا ستي ولا لسه
سلمي/ تب واحدة زميلتك جية تاخد منك ايه وتيجي البيت هنا ليه ومقابلتهاش برا ليه ؟
انا/ هو تحقيق يا خرا انتي وبعدين انتي ايه اللي جايبك الصبح كدا ف ايه يا سلمي ؟
سلمي/ ابويا بعتني انضفلك البيت و اشوفك لو عاوز حاجة بس انت شكلك مستني حد
انا/ لا البيت مش هينفع تنضفيه دلوقتي عشان صحابي جايين وهتحصل مهرسة هنا بعد الضهر ابقي تعالي حتي هنكون خلصنا
سلمي/ تب وسهير دي هتحضر المهرسة دي ولا ايه بالبظبط
انا/ (اتقفلت منها) بقولك ايه متقفلنيش منك و روحي شوفي انتي رايحة فين و متوجعيش دماغي عشان متزعليش مني يا سلمي
سلمي/ (بان ع وشها الضيق والزعل) انا ماشية ابقي شوف مين اللي هينضفلك البيت ولا اقولك ابقي خلي سهير تنضفه ليك سلام ( اخدت بعضها ومشت من غير ما ارد عليها)
اخدت بعضها ومشت وانا وقفت زي ما انا مستغرب من نصرفاتها ف الوقت ده مكنتش اعرف هي عايزة ايه ولا بتعمل كدا ليه ولا بتتعامل معايا بالطريقة دي ليه قفلت الباب ودخلت قعدت والتفكير اخدني بس مش عارف بافكر ف ايه كنت ف منطقة ال nothing box) ودي حالة لو عايز تعرف عنها اكتر اسأل جوجل ولو ما وصلتش ابقي اسألني وانا اشرحهالك) فضلت ف الحالة دي لحد ما فوقت ع رن الفون وببص لقيت سهير والباب كان بيخبط كنسلت ع سهير وقمت فتحت الباب لقيتها ف وشي
سهير/ ايه يبني بخبط عليك من بدري ورنيت عليك 3 مرات مردتش..... كنت نايم ولا ايه
انا/ (كذبت عليها) ايوا معلش بس كنت مرهق شوية من امبارح اصل كان عليا حمل جامد هدني ههههه
سهير/ اااه كان حمل جامد الصراحة فشخني انا كمان.... المهم هتسيبني واقفة ع الباب كدا و حد يشوفنا ولا هندخل جوا؟
انا/ اااه معلش اتفضلي..... معلش مش مجمع قوي لسه
سهير/ لا لازم تصحصح وتفوق كدا عايزاك تفشخ الشرموطة اللي جاية كمان شوية دي
انا/ لا متقلقيش من ناحية الفشخ فانا هفشخ بس انتي اعملي معايا جميل وخشي سخنيلي مج لبن من غير سكر بسرعة بس عشان أركز
سهير/ حاضر يلا خش الحمام ظبط نفسك كدا واستعد وانا هعملك اللي انت عايزه
انا/ خلصي بس وملكيش دعوة.... هاتي اللبن وهاستناكي ف الريسبشن عشان نشوف هنعمل ايه
سيبتها ودخلت الريسبشن وهي جابت اللبن وجت قعدت جنبي و لقيتها مش عايزة تديني اللبن وبتشرب منه هيا فحاولت اخده منها فبعدت المج عني وميلت بجنبها ع الكنبة بعيد عني فانا ميلت وراها وبقيت لازق فيها جامد وبرضو مش عارف اطول المج منها مع ان ف فرق طول بينا جامد بس انا استوعبت ان هي بتعمل كدا عشان الزق فيها
انا/ بقولك ايه شكلك جاية وناويها..... اهمدي كدا عشان منخربش اليوم وهاتي اللبن
سهير/ حويط انت.... خد اشرب عشان تزود الانتاج شوية ههههه
انا/ و**** شكلي هطلع الانتاح ده عليكي انتي فاهدي شوية هه عشان ما افشخكيش انتي دلوقتي ههههه
اخدت منها اللبن وبشرب لقيتها جت قعدت ع رجلي ووشها بقي ف وشي ع طول واخدت مني المج حطته ع الطربيزة وبتقرب مني عشان تبوسني ف بعدت وشي عنها ومديت ايدي اخدت المج وكملت شرب لحد ما خلصت ومرة واحدة شديت دماغها ناحيتي وبوستها انا بس كانت بوسة خطف ومطولتش فيها
سهير/ ايه وقفت ليه.... كمل؟
انا/ اهدي يا لبوة الساعة 9 الا ربع دلوقتي و الشرموطة زمانها جية
سهير/ يعني مش هيكون ليا نصيب ف الحفلة دي ولا ايه
انا/ لا هيكون ليكي نصيب كبير بس نخلص الشرموطة دي بس ونظبط بعض ع رواقة
مخلصتش الجملة دي ولقيت رشا بترن وبتقولي انها وصلت القرية فدلتها ع المكان وقفلت معاها وقمت ظبطت المكان واتفقت مع سهير ايه اللي هيحصل لحد ما رشا جت وخبطت فقمت دخلت سهير اوضة نومي وقفلت الباب عليها وفتحت الباب لرشا
انا/ ااهلا اهلا اتفضلي
رشا/ شكرا (دخلت جوا خطوتين وقفلت الباب وراها) يلا بقي ممكن تخلصني بسرعة عشان امشي اصلي قايلة لاهلي اني جية لسهير
انا/ لا متستعجليش كدا واهدي عشان اليوم ده يعدي حلو بينا وخشي اقعدي ف الريسبشن
رشا/ (دخلت قعدت وانا دخلت قعدت جنبها) اموت واعرف انت صورتني ازاي ؟
انا/ صورتك بالفون عادي يعني
رشا/ لا مين اللي قالك عليا مش غريبة انك كنت هناك ساعة الدروس وانت مبتخدش دروس لا وكمان الدروس دي مش بتبقي بعد المدرسة ع طول
انا/ حظك الاسود بقي اني غيبت اليوم ده ف المدرسة فشوفتك وصورتك..... وبعدين متقلقيش انا عارف بشرمطك من زمان انتي وسهير وكمان سهير ليها فيديو معايا بس هي لسه متعرفش تحبي تشوفيهم (قمت دخلت اوضة النوم واخدت اللاب واديت لسهير الاشارة انها تستعد عشان هتصور بفونها) اهه يستي الفديوهات تحبي تشوفي بتاعك الاول ولا بتاع سهير
رشا/ مش عايزة اشوف فديوهات خلصني عشان امشي
انا/ براحتك (مديت ايدي ومسكت ايشرب وناولته ليها) خدي غمي عينك بده
رشا/ اغمي عيني ليه ايه السبب
انا/ مفيش سبب بس عايزك تغمي عنيك وخلاص
رشا/ (اخدت الايشارب وربطته ع عينها ) اديني غميت عيني اهه خلصني بقا
انا/ قومي اخلعي هدومك بقي (عليت صوتي عشان سهير تيجي) عايزين نشوف جسم الشرموطة
رشا/ (قلعت هدومها اللي فوق كلها وفضلت بكلوت وبرا لبني )
انا/ (خلعت هدومي انا كمان وفضلت بالبوكسر) تعالي هنا بقي (سحبتها من ايدها وقعدتها ع رجلي و وشي ف وشها)
رشا/ محمد ممكن تخلصني بقي عشان امشي عشان لازم أكون في البيت قبل الصلاة
مردتش عليها واخدت شفايفها ف بوسة ع طول بس مش حب ولا شهوة وهي كمان مش مستجابة معايا وتحس ان انت بتبوس قطعة تلج .....
انا/ رشا ؟
رشا/ (حاولت تشيل الايشارب من ع عينها بس انا منعتها) عايز ايه ؟
انا/ طلما احنا مش متجاوبين مع بعض كدا العلاقة الجنسية دي هتكون فاشلة وملهاش معني
رشا/ عشان انا اصلا مش راضية ع العلاقة دي عشان جاية غصب عني مثلا
انا/ (شاورت لسهير انها تدخل جوا) خلاص طالما كدا يبقي قومي البسي هدومك وروحي مش هتنفع بينا علاقة جنسية خالص
رشا/ (نزلت الايشارب من ع عينها) بجد؟! اقوم امشي يعني
انا/ اها منا مش هعمل معاكي حاجة غير لما تكون بمزاجك وانتي راضية عنها عشان متبقاش ******
رشا/ هو انت حلو ولا وحش ولا ايه حكايتك بالظبط
انا/ متكتريش ف الكلام وقومي البسي يلا عشان تمشي.... بس لينا مرة تانية بس هتكون بمزاجك عشان بصراحة الجسم الفاجر ده عاجبني نيك
رشا/ طالما انت عايزني بس بمزاجي يبقي احنا لسه فيها اهه ونخلص دلوقتي
انا/ احاااا ..... مش انتي كنتي لسه بتقولي انك مغصوبة ومش عايزة دلوقتي غيرتي رأيك ليه بقي
رشا/ اصل انا بالين بالحنية وانت جيت معايا دوغري.... وبعدين مفيش واحدة مش عايزة تجربك يا مز انت بس مش تجيبها بزلة يعني او عافية
انا/ خلاص طالما انتي عايزة دلوقتي ومزاجك يسمح يبقي غمي عينك بقي
رشا/ هو لازم اغمي عيني يعني.... غريب انت برضو مهما حصل (رفعت الايشارب ع عينها تاني)
انا/ تب ثواتي بقي اخش الحمام واجي ع طول
رشا/ اوعي تكون رايح تاخد حاجة كدا ولا كدا عشان تسد هههههه
انا/ لا متخفيش اسد مع عشرة زيك بس هاعمل حمام واجي وخليكي زي منتي كدا متفتحيش عينك (دخلت جوا قلت لسهير تيجي ورايا بعد ما اخش ليها ع طول .... ورحت الحمام ورديت ع الاوضة عشان متخسش بحاجة) خلصت بسرعة اهه
رشا/ يا ريت بس متكونش سرعتك ف النيك زي سرعتك ف الحمام كدا هههههههههه
انا/ اضحكي اضحكي هتصوتي دلوقتي وانا مش هرحمك
رجعتها لحجري تاني واخدتها ف حضني وانا قاعد ع الكنبة واخدت شفايفها ف بوسة بس مكنتش ممانعة زي اول مرة واستجابت و دخلت معايا ف المود ع طول وبدأت هي اللي تسيطر ع البوسة وهي كمان اللي بتمص شفايفي وتسحب لساني تمصه وباين عليها انها عندها خبرة جامدة ف البوس …. سبت شفايفها وبعدت عنها ثواني
رشا/ قطعت البوسة ليه دي شفايفك الواحد ما يزهقش منها
مردتش عليها ونزلت ع بزازها الكبار اللي كانو عاملين شبه الجيلي وخلعتها البرا ورحت ع طول ع حلمتها واخدتها ف بوقي وبدأت امصها واعضعض فيها (كل ده وانا واخد بالي من سهير وهي بتصورنا) وهي اهاتها علت وبقت بتتموحن وتتلبون وتطلب مني ازود المص ف بزها وطلعت بزاها التاني وناولتهولي فسبت الفردة الاولي وديرت ع بزها التاني وعملت فيه زي الاول..... سبت بزها وشيلتها وحطيتها الكنبة ورحت ع رجليها فتحتها و ضربت ع كسها من فوق الكلوت كذا مرة ورا بعض راحت قفلت رجليها ع ايدي ع طول
رشا/ براحة يحيوان
مردتش عليها برضو وفتحت رجليها تاني ونزلت شديت الكلوت لتحت وخلعته ليها وبان كسها وكان احمر ومبطرخ فوطيت عليها ع طول واخدته ف بوقي مص ولحس مرحمتهاش لخد ما جابت اول مرة ف بوقي وكان طعم عسلها حلو قوي.... استنيت لحد ما خلصت ونزلت تاني ع كسها وفضلت اشد ف زانبورها بلساني والعب ع كسها من برا ونزلت ع خرم طيظها الحسه من برا ومديت ايدي وبليت صوابعي من ميتها وجيت ادخل صباع واحد لقيته دخل بسهولة فجيت ادخل التاني برضو لقيته سهل برضو
انا/ ايه النفق ده هو انتي بتاخدي فيها يامة ولا ايه
رشا/ ايه مش هتقدر عليها ولا ايه ولو بتاعك صغير اشتغل بايدك عادي هههههههه
انا/ حاضر..... فلقسي بقي عشان احط ايدي عشان بتاعي مش هينفع معاها
خليتها فلقست وبصيت لسهير ولقيتها بتشاورلي وبتقولي ادبحها ونزلت الشورت بتاعي وطلعت بتاعي وبليته من غير ما المسها بيه او اخليها تلمسه وظبته ع خرم طيظها بالظبط ورزعته مرة واحدة فيها ومديت ايدي ع بوقها وكتمت صوتها وهي ساعة ما دخلته اتنطرت مني قدام واتزنقت ف الجنب بتاع الكنبة وانا برضو ماسك فيها وكاتم بوقها ومطلعتش بتاعي من طيظها واشتغلت ع طول نيك فيها وهي بتحاول تصرخ مش عارفة ومش عارفة تفلت مني لحد ما انا سيبتها ونزلت من ع الكنبة وهي كانت بدأت تعيط
انا/ قال لو بتاعك صغير دخل ايدك هههه
رشا/ حرام عليك فشختني انا مش حاسة بخرم طيظي (ولسه هتنزل الايشارب)
انا/ (زعقت فيها) سيبي الايشارب وتعالي مصي شوية بقي لحد ما طيظك ترتاح عشان هافشخها تاني
ناولتها بتاعي تمص فيه عشان طيظها تهدا شوية لاني عارف اني اتغابيت عليها بس هي خرمها واسع برضو ويستحمل بتاعي..... سيبتها تمص شوية بعد كدا اخدتها ونيمتها ع الكنبة بالطول ع وشها (وضعي المفضل) وركبت فوقيها
رشا/ براحة متتغاباش وخليك حنين عشان انت شرمت طيظي من اول مره
انا/ حد قالك تتريقي ع بتاعي من غير ما تشوفيه استحملي بقي وبعدين ان عملت كده عند فيكي
رشا/ انا اسفة بس دخله براحة بعد كدا
ركبت فوق رجليها ونزلت فضلت الخس ف خرمها شوية وابله و وشي كان غرقان بين قباب طيظها الكبار..... ظبط بتاعي ع خرم طيظها وضغطت براحة وبتاعي دخل بسهولة خالص فضلت ادخله لحد نصه و وقفت شوية وبدأت انيك فيها براحة وكل شوية ادخل بتاعي اكتر ف طيظها لحد ما بقي للاخر وف الوقت ده كانت اهتها طلعت ومدت ايدها تدعك ف كسها لحد ما جابت.... غيبنا فترة ع الوضع ده هي تحتي وانا فوقيها لحد ما قالتلي انها تعبت فغيرنا الوضع وخليتها هي اللي تركب فوقي بس بقي ضهرها ليا و وشها يمة الباب ف وش سهير ع طول بس هي طبعا مش شايفها..... مسكت بتاعي وظبطته ع خرمها وقعدت عليه براحة وبدأت تطلع وتنزل عليه لحد ما اتشنجت وجابت تالت مرة وكانت هتقع من فوقي من ع الكنبة بس انا مسكتها
انا/ ايه تعبت يا وحش ولا ايه
رشا/ انت بتاعك تعبني قوي وانت مس هتنزل ولا ايه ده احنا بقالنا يامة وانت لسه زي ما انت
انا/ لا خلاص قربت اجيب بس تعالي بقي نكمل ف الحمام
اخدتها ورحنا و وقفتها خليتها تسند ع الحيطة وتوطي ونزلت انا ورها وبدأت الحس ف خرمها وابوس ف فرد طيظها الكبيرة.... نزلت الحس كسها تاني برضو واعض ف زنبورها وامشي لساني بين شفرات كسها لحد ما نزلت
انا/ ايه ده هو انتي بتجيبي بالمص اسرع من النيك ولا ايه
رشا/ عشان انت بتلحس ف كسي وانا بهيج منه جامد
انا/ خلاص انيكك منه بقي
راشا/ ييييييي انا بنت يحبيبي لو عايز تنيكني من كسي يبقي تكتب عليا
انا/ لا الطيب احسن مالها الطيظ انا بحب قوي نيك الطيظ
لفيتها وخليت وشها ليا وسندت ضهرها ع الحيطة ورفعتها فوق لحد ما بقت ف مستوي زبي ودخلته ف طيظها وانا شايل رجليها الاتنين وهي متشعلقة ف رقبتي وبدأت انيك فيها بس المرة دي كانت اسرع وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيب (ف الوقت ده سهير كانت واقفة ع باب الحمام بتصور) فنزلتها ع الارض وخليت وشها للحيطة ودخلت بتاعي فيها من ورا وهي واقفة و اشتغلت رزع بسرعة لحد ما جبت ف طيظها وشاورت لسهير انها تروح ع الاوضة ..... خلصت تنزيل ف طيظها وخليتها شالت الايشرب من ع عينها ولسه هبوسها لقيت الباب بيرزع جامد..... يتبع
انا اليومين دول فاضي فقولت انزل اكبر عدد ممكن من الاجزاء قبل ما اوصل النت ف البيت وارجع للمذاكرة تاني عشان محاضراتي اون لاين وقبل ما اختم عايزكم برضو تتوقعو مين اللي بيخبط.... تحياتي

الجزء الرابع
معلش يا جماعة ع التأخير ده بس برضو انا بني آدم وبيحصلي ظروف غير اللي حاصل ف البلد دلوقتي وانضغطنا بسبب الدراسة والقرف ب**** عليكم بلاش تستعجلوني عشان انا بمر بظروف مرضية يعلم بيها ****
حابب اشكر الناس اللي بتشجعني وتشارك معايا ع طول وكمان في ناس بتنصح اني ادخل احداث بتحسن من شكل القصة ونصايحهم دي ع دماغي وباستفاد منها جدا.... وبالمناسبة ف ناس كتير اتوقعت ان سلمي هي اللي بتخبط يلا نعرف هي جاية ليه؟!
رشا/ يالهوي ف حد بيخبط هنعمل ايه دلوقتي
انا/ استني هنا ف الحمام متطلعيش هطلع بسرعة اجبلك هدومك واشوف مين متطلعيش قبل ما اقولك اهم حاجة
رشا/ حاضر
طلعت لبست البوكسر وشورت وفوقيهم تيشرت وقولت لسهير تستخبي برضو ومتطلعش لحد ما اقولها عشان رشا متشوفهاش ورحت فتحت الباب لقيت سلمي ف وش اتلعبكت من الخضة بس استجمعت قوتي وسألتها
انا/ ايه يا سلمي ايه الترزيع ده ف ايه براحة
سلمي/(كان باين ع وشها علامة قلق)
معلش مش قصدي
انا/ هاه عايزة ايه خلصي جاية ليه
سلمي/ تعالي كلم ابويا عشان عايزك
انا/ (قولت ف نفسي احا يبقي عرف اني جايب نسوان البيت وحد قاله ده انا هتفشخ) عايزني ف ايه ابوكي.... متعرفيش؟!
سلمي/ تعال كلمه وخلاص ويلا عشان مستنيك .... انا همشي وتعال ورايا
انا/ استني هنا ف ايه..... ايه اللي حصل مالك قلقانة كدا
سلمي/ مفيش حاجة وبعدين انا عارفة انت خايف ليه بس متخفش مش عشان البنات اللي معاك جوا
انا/ بنات ايه اللي جوا ف ايه يا سلمي متحيرنيش قولي ف ايه خلصي
سلمي/ بص تعال كلم خالك وهتعرف ف ايه انا ماشية
قفلت الباب وراها ومش عارف ف ايه ولا خالي عاوز ايه بس طريقة سلمي ف الكلام دي متطمنش.... دخلت اشوف رشا ف الحمام لقيتها لبست وظبطت نفسها دخلتلها الحمام
انا/ ايه لبستي خلاص كدا ؟
رشا/ ايه عايز حاجة تاني ولا ايه وبعدين مش هتشوف خالك عايز ايه.... ده انا قلبي وقع ف رجلي من الخضة
انا/ انا عايز بس اكمل البوسة اللي انقطعت من الشفايف الحلوة دي
رشا/ هههههه لا مش هتكملها خليها مرة تانية بقي عشان ما اهجش انا عليك واخليك تعمل معايا تاني
انا/ لا خلاص الطيب احسن ويلا عشان اطلعك..... بس ما تنسينيش بقي ادي رقمي معاكي كلميني ف اي وقت وانا فاضي ع طول
رشا/ اما نشوف
اخدتها خرجتها وعطيتها spank واحنا خارجين ومردتش تتكلم وبصتلي وابتسمت ومشت ….دخلت اشوف سهير اللي كنت حابسها جوا ودخلت الاوضة ادور عليها لقيتها استخبت تحت السرير ومستخبية حتي بطريقة مضحكة وكانت نايمة ع بطنها وكان شكلها مغري وهي نايمة كدا ف اديتها بعبوص وطلعتها من تحت السرير
انا/ ايه يا قلبي ايه الطريقة المضحكة اللي انتي مدارية بيها دي وبعدين تحت السرير بقي مفكوسة خالص
سهير/ اعمل ايه يعني انا اتخضيت جامد ساعة ما الباب خبط بس كويس انها عدت ع خير
انا/ يلا مش مهم وكمان يلا عشان تمشي عشان اروح اشوف خالي عاوز ايه
سهير/ تمام يلا بينا
انا/ لا استني هاتي الفيديو الاول ده انا كنت نسيت خالص
سهير/ لا متقلقش كنت هادهولك اكيد يعني
انا/ منا عارف اني هاخده بس لازم اتاكد ان ميكونش معاكي نسخة منه عشان متتهوريش بيها يعني وتعملي لينا مصايب
سهير/ ثقتك فيا زيادة اوي خد يا اخويا الفون اهه واتاكد ان مفيش نسخة منه ع الفون وبعدين انا مش هخونك يعني
اخدت الفون منها ونقلت الفيديو ع اللاب توب ومسحته من عندها خالص وعشان اتاكد فرمت فونها خالص وهي ساعة ما شافتني فرمته كانت هتنصعر
سهير/ يخربيتك انت فرمته ليه ده عليه صور مهمة وارقام وفيديوهات
انا/ متقلقيش كل حاجتك ع اللاب هبقي انقلهالك بعدين ويلا عشان نمشي عشان ما الاقيش الزفتة دي نطالي هنا تاني
سهير/ تب مفيش حاجة ليا كدا بمناسبة اني جيت ولا انا قطعت ده كله ع الفاضي
عشان اختصر الوقت جيت رايح واخدها ف بوسة جامدة ومديت ايدي جوة البنطلون بتاعها من تحت الكلوت وغرزت صبعي الوسطاني ف طيظها ع طول ع الناشف
سهير/ اييي براحة يبني انت هتتصعر ولا ايه
انا/ مش انتي اللي عايزة كدا (طلعت صباعي من طيظها وشممته ليه وحطيته ف بوقها) دوقي ريحة طيظك..... وبعدين يلا بينا عشان هتأخر ع خالي ولسه ما لبستش
سهير/ خلاص مش عايزة منك حاجة نعوضها مرة تانية منا مش هاسيبك يلا سلام
طلعتها ورديت لبست هدومي وطلعت عشان اروح لخالي وانا ماشي في السكة قابلت واحد جارنا و وقفني
جاري/ ايه يا استاذ محمد ف ايه عند خالك
انا/ ايه اللي عند خالي ؟!
جاري/ ف عربية واقفة قدام بيت خالك فقلت اكيد ف حاجة مهمة فقلت اسألك اكيد انت عارف
انا/ لا و**** معرفش حاجة لسه رايح اشوف ف ايه
سيبته ومشيت ورحت لبيت خالي ولقيت العربية واقفة قدام البيت فدخلت ع طول لقيت سلمي واقفة ف البراندة فشاورتلي اني ادخل ع المندرة (كان بابها من البرندة)
انا/ هو ف ايه يا خرا؟!
سلمي/ انا برضو اللي خرا سهلة و**** ما هاعديها ليك هي والبنات بتوع النهاردة دول هه
انا/ خلصي يبت ف ايه
سلمي/ خش وانت تعرف ف ايه
دخلت ع المندرة ولقيت ف اتنين قاعدين مع خالي واحد ف الاربعينات والتاني عنده حوالي 14 سنة بس ما ميزتش ملامحهم اول ما دخلت بسبب اني كنت ماشي ف الشمس و لسه مش شايف كويس..... رحت سلمت ع الراجل وبعد كدا رحت عشان اسلم ع الشاب اللي معاه واول ما وصلت عنده اتبينتلي ملامحه (ايه ده ده شبهي بالظبط ده نسخة مني نفس لون العين نفس لون الشعر نفس الملامح لا مش معقول) وقف عشان يسلم عليا ومد ايده بس انا ما مدتش ايدي ليه وديرت وشي وبصيت للراجل اللي كان معاه ورديت بصيت لخالي بغضب وخالي كان مستغرب مني
خالي معتصم/ متسلم ع احمد اخوك يمحمد
رجعت بصيت عليه تاني وهو لسه واقف زي ما هو ومادد ايده
احمد/ ايه مش هتسلم عليا ولا ايه ده انا مادد ايدي ليك حتي
مردتش عليه وبصيت لخالي واديرت من غير كلام واخدت بعضي وطلعت برا المندرة واخدت بعضي ومشيت ع طول روحت ع البيت...... روحت وانا مش عارف افكر ازاي والدنيا سودة ف وشي واترميت ع السرير باعيط ..... مش عارف قعدت قد ايه ف السرير ولقيت الباب بيخبط قمت مسحت دموعي وفتحت الباب لقيت خالي خالد فدخلته
خالي/ ايه اللي عملته ده يا محمد ؟
انا/ (بصتله من غير ما ارد)
خالي/ لا انا مش عايزك ترجع لسكوتك ده تاني وبعدين انت مش عارف هما جايين ليه دول جايين ليك انت مخصوص
انا/ ليا انا ليه انش****.... مهم انا بالنسبة لهم للدرجة دي
خالي/ محمد امك تعبانة ونفسها تشوفك عشان حاسة انها هتموت
انا/ (ضحكت بسخرية) ليه هو انا اللي هخليها تخف.... ولا انا اصلا فارق معاها
خالي/ محمد عيب كدا امك مريضة بالقلب وعايزة تشوفك وجودك جمبها بس هيفرق معاها
انا/ مش عايز اكون جمبها ولو ماتت متفرقش معايا لانها ميتة اصلا بالنسبة ليا فهيحصل ايه يعني لو ماتت تاني ؟!
خالي/ يبني عيب كدا دي مهما كان دي امك برضو
انا/ امي مين يا خال امي مين؟ .... امي اللي رمتني وانا عندي سنتين ومجتش مرة زارتني ده انا لو شوفتها مش هعرف شكلها ولا حتي هي كمان هتعرف شكلي..... ده انا اسمها معرفهوش حتي لسه .... مبصتش ف يوم ف شهادة الميلاد وعرفت اسمها حتي احسن ليها تموت وترتاح عشان هتتعب نفسها ومش هروح ليها برضو
خالي/(قام من جنبي وراح يمة الباب) انا هسيبك دلوقتي عشان عارف ان انت زعلان لكن بعد **** الجمعة لينا كلام تاني
انا/ لا تاني ولا تالت انا اللي ف دماغي هعمله يا خال وانت عارف اني عنيد ومش هسمع كلام حد فالاحسن انهم يمشو عشان يلحقو يقعدو معاه شوية قبل ما تموت
خالي/ (بصلي بنظرة زعل وفتح الباب وطلع)
بعد ما خالي سبني ومشي فضلت قاعد مع نفسي مش عارف افكر ازاي ولا اعمل ايه ومن كتر اللي انا فيه نمت وصحيت المغرب ومصلتش الجمعة ..... استمريت مع نفسي كدا اسبوع ما اروحش المدرسة وقافل تليفوني وقاعد ف البيت لوحد مبكلمش حد حتي اللي بيجي يخبط ع الباب مبردش عليه ومحدش عارف اصلا انا جوا ولا بر..... جت الجمعة التانية رحت صليت وقابلت خالي معتصم ف المسجد حاول يوقفني بعد الصلاة ويتكلم معايا بس انا سبته ومشيت ع طول ع البيت.... روحت فتحت فوني لقيت ف محاولات مكالمات اتخطت ال 117 مرة مشغلتش دماغي وقعدت شوية لقيت الباب بيخبط قمت فتحت الباب لقيت سلمي
انا/ عايزة ايه وجية ليه
سلمي/ ايه يا محمد ف ايه مالك مش ظاهر بقالك اسبوع وفونك مقفول ومبتفتحش لحد ….. ايه اللي حصل لده كله
انا/ انتي مش عارفة ايه اللي حصل يعني؟! ولا بتستهبلي يا سلمي
سلمي/ مش بستهبل ع فكرة وانا بأيدك كمان ف اللي عملته ده واللي ما يسألش عليك ويسيبك سيبه انت كمان
انا/ سلمي!! !! فكك بقي وسيبينا من الموضوع ده عشان باحاول انساه وقوليلي صح انتي جية ليه
سلمي/ جية عشان اشوفك واشوف البيت ف حاجة عايزة تتعمل واروقه
انا/ لا سيبي كل حاجة زي ما هي وروحي انتي
سلمي/ ليه مستني حد من صحابك تاني (قالتها بطريقة خبيثة)
انا/ (هبيت فيها) بقولك ايه الموضوع مش ناقصك دلوقتي وسيبيني لوحدي يلا
سلمي/ ع فكرة يا محمد انا مردتش اقول لخالك عشان ميحصلش مشاكل بينك وبينه وبعدين انت لسه محرمتش من اللي حصلك من سامية من بعد ما اتبلت عليك ولبستك مصيبة
انا/ انا خلاص متشكر يستي فكينا بقي وقومي روحي وسيبيني لوحدي مش عايز اقعد مع حد
سلمي/ تعرف ان خالك باعتني عشان انا الوحيدة اللي بعرف اتكلم معاك بس انا معدش عارفة اخد معاك لا حق ولا باطل
انا/ مهو انتي عارفة اللي بيني وبين امك وخواتك واللي بيني وبينك اكبر لا انا وانتي متربيين مع بعض وزي الخوات
سلمي/ لا متقولش خوات انت ابن عمتي وانا بنت خالك
انا/ بقولك ايه متقفلنيش يلا غوري روحي ومتوجعيش دماغي عشان انام
سلمي/ حاضر انا ماشية مش عايز مني حاجة قبل ما امشي
انا/ لا شكرا غوري بقي
بعدت سلمي ما مشت اقعدت ارتب مواضيعي ف دماغي واول حاجة عملتها كلمت سهير عشان اعرف اللي حصل ف الاسبوع اللي فات ده وفضلت تسألني حصل ايه وقولتلها هقولها لما نتقابل.... بعد كدا كلمت فايزة....
فايزة/ الو.... ايه يبني فينك محدش سامع لا حس ولا خبر عنك الاسبوع اللي فات ده
انا/ كنت عازل نفسي عن الناس شوية واديني طلعت تاني
فايزة/ هو صح اللي حصل ده؟!
انا/ فايزة انا مش عايز حد يكلمني ف الموضوع ده ممكن ارجوكي متسألنيش عن اي حاجة فيه
فايزة/ خلاص طالما مزعلك يبقي بلاش منه..... بس قولي انت عملت ايه ف اسامة اصله متغير الاسبوع اللي فات ده كله ومش طايق حد يكلمه
انا/ يااااه حصل يامة وزودت عليه ف العيار شوية
فايزة/ يا مفتري.... خلاص قولي بكرة بقي بدل معاد الاسبوع اللي فات
انا/ تمام هستناكي بكرة
فايزة/ تمام وانا هاجي وكلي شوق عشان اعرف اللي حصل واللي هيحصل هههههههه
انا/ اوك يلا سلام
يدوب قفلت مع فايزة لقيت رقم غريب بيرن عليا فمردتش وسيبته وهو مرنش بعد اول مره وبعد شوية رن تاني فكنسلت وهو فضل يرن عليا لحد ما زهقت و فتحت
انا/ الوو
المتصل/ ايوا يا محمد عامل ايه
انا/ مين معايا ؟
المتصل/ انا ياسمين يا محمد انت نسيتني ولا ايه.... برن عليك من يوم السبت وانت فونك مغلق
انا/ لا منستكيش بس انا اللي قفلته عشان مش عايز وجع دماغ..... فكك من ده كله عاملة ايه انتي؟
ياسمين/ الحمد****..... انت فين دلوقتي؟
انا/ ف البيت... ليه؟!
ياسمين/ اصل انت واحشني بعد اول مره فقلت اكلمك عشان اجيلك
انا/ مع اني مش ف مزاج يسمح بس انتي تشرفي ف اي وقت يعني
ياسمين/ تمام هاغير واجيلك ع طول
انا/ ماشي.... هو شهاب اخوكي جنبك
سلمي/ لا هو ف اوضته .... ليه ف حاجة ولا ايه ؟
انا/ روحي عنده وافتحي الاسبيكر عشان عاوز اقوله حاجة
ياسمين/ حاضر (سكتت شوية لحد ما ودت الفون عند اخوها) اهو سامعك يا محمد عايز تقوله ايه؟
انا/ ازيك يا شوشو يا خول ؟
شهاب/ عايز ايه تاني يا عم انت كمان انت مش عملت اللي انت عايزه فكنا منك بقي
انا/ انا مش عايز منك حاجة بس عايز اقولك ان اختك جاية دلوقتي عشان نعمل الدنيئة سوا عندك اعتراض
شهاب/ يعم تولع انت وهي وغوري من هنا انتي كمان عشان مولعش فيكي
ياسمين/ خلاص بقي يا محمد انا جاية اهه
قفلت معايا واستنيتها لحد ما جت ودخلتها جوا
ياسمين/ ايه يعم الغيبة الطويلة دي قلقتنا عليك... لا رنات بترد ولا حتي بترن وضارب طناش
انا/ معلش يقلبي مشاغل.... الا قوليلي هو اخوكي كان رد فعله ايه وانا بكلمه هههههه
هي/ ع فكرة انا مطلعة ميتينه ف البيت كل ما ييجي يكلمني اقوله اسكت يا خول وبنزعق مع بعض ع طول بسبب الكلمة دي وبابا وماما بيزعقولنا ع طول بسبب المشاكل اللي بينا
انا/ تمام واسامة محولش يكلمك بعد ما سيبتكم
هي/ اها حاول معايا عشان ينام معايا وينيكني مرة بس انا صديته وقولتله كفاية اللي حصلي من وراكم ومش هتلمسني غير بعد الجواز
انا/ اااه يا طاهرة انتي ههههه
ياسمين/ (ضربتني ف كتفي) بس بقي عشان بتكسف من المواقف دي
انا/ بتتكسفي هههههه هنشوف الكسوف ده دلوقتي (اديتها بوسة ف شفايفها) لسه ف كسوف
ياسمين/ معرفش بس جرب تاني كدا
انا/ (اديتها كمان بوسة بس اطول شوية) هاااه كدا عرفتي ولا لسه
ياسمين/ ف شوية صغيرين ههههه
انا/ هنقتل الكسوف ده النهاردة
اخدتها ف بوسة تاني اطول وخلعنا هدومنا واحنا بنبوس بعض ونزلت ع بزازها امص فيهم واعضعض ف حلماتها شوية ومطولتش مع بزازها ونزلت ع كسها وكان ف شعر خفيف فمردتش الحسه فديرت ع طيظها ع طول وبدأت الحس ف فلق طيظها وهي واقفة ومدياني ضهرها ونزلت بعد كدا ع خرم طيظها ابعبص فيه وامشي لساني حواليه
انا/ بقولك ايه فكينا من اللعب والكلام الفاضي ده يلا نشتغل ع طول (طبعا هي الامور دي تختلف من شخص لاخر ف ناس تحب المداعبة قبل الجنس و ف ناس لا انا ايوا بحبه بس مش حابب اضيفه ف القصة يعني عشان الوقت والكتابة وكدا فبحاول اعمله تهميش شوية ف القصة بس هو يعني مش هيأثر )
ياسمين/ اللي تشوفه المهم تكون مبسوط
انا/ انا مبسوط قوي.... بس هنيكك من طيظك الملبن دي المرادي
انا/ طيظي وكسي وكل حتة المهم نيكني
انا/ لا هنيك طيظك بس مش هنيك كسك هو خرم واحد بس وانا هنيك طيظك النهاردة
دخلت صوابعي ف طيظها وبدات اوسعها لحد ما خرمها وصل للحجم المناسب انه ياخد بناعي ..... جيت انيمها ع بطنها (كالعادة زي ما باعمل مع اي واحدة) لقيتها رفضت الوضع ده وعاوزه تنام ع جنبها وانا انام وراها وانيكها..... عملت زي ما هي عاوزة وبدأت ادخل بتاعي براحة ف خرم طيظها لحد ما دخل نصه بس ما وقفنتش ع كدا وفضلت ازق لحد ما دخل اكتر وبدأت ادخله و اطلعه برومانسية وهي اهاتها اشتغلت وفضلنا شغالين ع الوضع ده لحد ما جابت اول مرة فغيرنا الوضع وخليتها تقف وتسند ع الحيطة وانا انيكها من ورا بس المرة دي كنت مالك ومتحكم اكتر فيها فزودت سرعة النيك وبدأت اكون عنيف شوية لحد ما جابت المرة التانية.... ما اديتش ليها اي فرصة انها تستريح وكملت رزع فيها ع طول لحد ما كانت هتقع من طولها فاخدتها ونيمتها ع ضهرها وحطيت مخدك تحت طيظها عشان تكون عالية وخليت رجليها عند وشها وبكدا بقت طيظها كاملة قزامي ..... بعد ما خليتها تاخد الوضع ده دخلت بتاعي ف طيظها ع طول واشتغلت سريع فيها واستمرينا ف الوضع ده فترة طويلة وكانت جابت المرة الرابعة وانا كمان حسيت اني هاجيب فمسألتهاش انزلهم فين وضغطت بتاعي اكتر ف طيظها لحد ما جيبتهم …… بعد ما خلصنا دخلنا الحمام وخرجنا ع طول من غير اي حاجة
ياسمين/ فشختني
انا/ مش كانت وحشتني ف الاول ههههه
ياسمين/ ده انت كافر يجدع هههه ..... الا قولي يا محمد هو انت عملت معانا كدا خاطر سلمي؟
انا/ ايوا بسبب اللي كنتم عايزين تعملوه معاها
ياسمين/ شكلك بتحبها يا معلم
انا/ ايوا بحبها بس كاخت لاننا متربيين سوا وبعدين يعني اسيبكم تعملو فيها كدا حتي لو مبحبهاش
ياسمين/ خلاص اللي حصل حصل يلا سلام انا ماشية
بعد ما مشيت فضلت قاعد نص ساعة لحد ما الفون رن وكانت سلمي
انا/ ايوا يا خرا
سلمي/ ……….
انا/ بتقولي ايه؟!
بعتذر مرة تانية يا شباب بسبب التأخير بس برضو انا تعبان اليومين دول ف اامذاكرة وكمان عندي دوالي وتعباني جامد و كل شوية عند الدكتور فارجو تاني انكم متستعحلونيش تمام
طلب اخير يا ريت لما اتأخر اكتر من 5 ايام حد يكلمني ع الفيس عشان يفكرني لاني نادر ما بافتح المنتدي واللي هيتطوع انه يتواصل معايا يبعتلي رسالة ع الخاص وانا هبعتله الرابط

الجزء الخامس
وقفنا الجزء اللي فات لما سلمي رنت عليا
انا/ ايوا يا خرا
سلمي/ ياسمين كانت بتعمل ايه عندك ف البيت يا محمد ؟
انا/ انتي بتقولي ايه ؟
سلمي/ انا شايفة ياسمين وهي طالعة من عندك كانت بتعمل ايه ف بيتك؟
انا/ وانتي مالك خليكي ف نفسك شوية..... وميشغلكيش انا بعمل ايه انا وهي
سلممي/ ميشغلنيش ازاي دي صحبتي يا محمد
انا/ مش صحبتك دي برضو اللي كانت مدبرالك مكيدة صح ولا غلط
سلمي/ طالما هي كانت مدبرالي مكيدة وانت انقذتني منها جية تعمل ايه عندك بقي
انا/ قولتلك انتي مالك ويا ريت بقي تبطلي تتدخلي ف اموري اعمل اللي اعمله ملكيش فيه
قفلت ف وشها وكنت جعان قمت عملت اكل واكلت وفتحت اللاب توب وقعدت العب عليه لحد ما زهقت وقررت اخرج..... وانا طالع من الباب لقيت خالي معتصم ف وشي
خالي/ ايه يا حمو رايح فين؟
انا/ زهقان شوية يا خال فقلت اخرج افك عن نفسي شوية
خالي/ خلاص انا برضو زهقان تعال نتمشي سوا ولا انت عندك مانع
انا/ لا معنديش انت تؤمر يا خال
طلعنا اتمشينا سوا وفضلنا ماشين فترة جنب بعض من غير ما نتكلم لحد ما وصلنا الارض بتاعة جدي اللي هي دلوقتي باسم خالي وبعد كدا لقيت خالي بيكلمني
خالي/ ع فكرة انا زعلان منك بسبب اللي حصل الاسبوع اللي فات انت احرجتني جامد
انا/ خال ارجوك مش عايز اتكلم ف الموضوع ده انا بحاول انسي واقفل الموضوع ده
خالي/ ازاي يبني دي امك ودول خواتك يعني اهلك انت عايز تكمل حياتك لوحدك ولا ايه
انا/ لا مش هكملها لوحدي بس برضو مش هكملها معاهم
خالي/ بص انا مش هطول في الموضوع ده معاك بس بكرة هتعقل وتفهم الدنيا ماشية ازاي ….
انا/ لما ييجي بكرة بقي يا خال
خالي/ مش ناوي تهدا بقي يا محمد ؟
انا/ اهدا ازاي يعني منا هادي ع طول اهدا ايه اكتر من كده
خالي/ لا انا قصدي تبطل اللي بتعمله ده.... مهي سلمي قالتلي ان كان ف بنات عندك ف البيت .... صح ولا غلط
انا/ صح
خالي/ تب انت يعني متلسعتس من اول مره واللي حصلك ولا انت عايز تخط نفسك ف مشاكل تاني وجارتك دي (سامية) عارف انها مبتحبكش بس مش عارف ليه ومبتصدق تغلط وتيجي تشتكي منك ع طول
انا/ مع اني بعيد عنها بس مش عارف هي عايزة ايه مني اصلا وبعيدين مش كفاية انها اتبلت عليا اول مرة وظلمت انسانة ملهاش اي زنب بسبب شرمتطها دي يا خالي..... بس مكدبش عليك هي فرسة وكمان برضو ف ناس بتقول انها شرموطة
خالي/ الناس يقولو اللي يقولوه ملناش دعوة وخليك ف نفسك ملكش دعوة بالولية دي. ... خلينا ف موضوعنا
انا/ موضوع ايه؟
خالي/ انا عايزك تبطل اللي بتعمله ده انت مش صغير عشان حد يمسك عليك حاجة ولازم تتعدل عشان متجبش لنفسك مصايب
انا/ ......... (سكت قدام كلام خالي مقدرتش ارد)
خالي/ انت لازم تخطب وتتجوز عشان تتعدل واللي تخطبها دي لازم تكون شخصيتها قوية عشان تعرف تلمك وتبعد النسوان عنك
انا/ اخطب مين يا خالي انت بتقول ايه ؟ ده انا شايل مسؤلية نفسي وتعليمي بالعافية ويدوب شغل الاجازات بيقضي متطلبات دراستي هخطب واتجوز ازاي بقي واصرف عليها منين
خالي/ انوي انت بس والرزاق موجود
انا/ يا خالي حتي لو ف ماديات انا اصلا مش ناوي ع كدا دلوقتي خالص لسه العمر قدامي وبعدين افكر ف مستقبلي الاول ثم بعد كدا الجواز ساهل
خالي/ يبقي مش ناوي تبطل اللي بتعمله ده
انا/ ابطل ايه يا خالي دي هي مرتين ولا تلاتة ولسه من اسبوعين يعني مش كل يوم انا مع واحدة شكل
خالي/ انا ميهمنيش اللي فات ولا كام مرة ولا مع مين انا اللي يهمني انك من دلوقتي تبطل وتمشي مظبوط ..... لو ع الفلوس فحتت الارض اللي قدامك دي بتاعتك من ورث امك وهي متنازلة عنها ليك من زمان
انا/ يا خال قولتلك انا مش هتجوز دلوقتي حتي لو الارض دي بتاعتي فانا مليش ف الفلاحة ولا بعرف اشتغل ف الارض
خالي/ خلاص بيعها وانا اشتريها منك وبفلوسها اتجوز واعملك مشروع اشتغل منه
انا/ يا خالي انا مش عاوز اتنيل اتجوز لسه قدامي يامة انا لسه قدامي 3 ثانوي غير الكلية ومحدش يعرف لسه ايه متخبيله
خالي/ مهو ممكن سلمي متستنكش ده كله لو جالها عريس ساعتها و وافقت مس هقدر ارفضه
انا/ ههههههههه سلمي مين يا خال سلمي بنتك دي اكتر من اختي وبعدين سؤال بسيط يعني انت عارف اني ماشي غلط وليا علاقات ببنات ونسوان وعايز تديني بنتك
خالي/ انت طيب خالص يا محمد وسلمي بنتي هتربيك من اول وجديد وهي اللي هتعدلك وانا بصراحة عايزها تكون من نصيبك
انا/ خال سيب الموضوع ده لوقته كدا كدا مش متجوز غير لما اخلص كليتي واكون مستعد لشيل مسؤلية...... وبعدين الارض دي انت بتقول انها بتعاتي ليه معرفتنيش من زمان
خالي/ انا سيبتها لخد ما تكبر شوي وتفهم الدنيا والوقت يحين اني اقولك واهو حان بس انت قفل ودماغك مبتلنش
انا/ لا دماغي بتلين ع فكرة بس بحاجة انا مقتنع بيها (لسه قايلها لوحدة هبلة النهاردة)
خالي/ خلاص قوم بينا نروح يلا عشان نتعشي سوا
انا/ لا بلاش عشان لو شفت سلمي النهاردة هاساوي بيها الاسفلت ههههههه
خالي/ ااااه عشان قفشتك وجرستك لا خلاص متجيش طالما هتتناقرو كدا ومش عايزين حد تاني يعرف عشان متبقاش فضيحة بجلاجل هههههه
انا/ لا متخفش هنفخها لما اشوفها بس يا خال حاول تقولها تخف من نحيتي شوية وتبطل تراقبني عشان كدا الموضوع زاد عن حده
خالي/ شكلك لسه ناوي تلعب بديلك تاني
انا/ سيبها للظروف ومتقلقش مش هعمل نصايب متخفش ههههههه
خالي/ ذنبك ع جنبك يلا سلام
كنا وصلنا انا وخالي لقدام بيته وسابني ودخل وانا روحت ع البيت وكلمت ياسمين ع طول
انا/ ايوا يا بنتي
ياسمين/ ايه يا محمد ف ايه وحشتك ولا ايه ده انا لسه مروحة
انا/ وحشتيني ايه يا خرا بس ده احنا اتقفشنا
ياسمين/ ازاي ده مين اللي عرف طيب يا لهوي كدا هنروح ف داهية
انا/ بس بس ايه ده كله اهدي ده سلمي بنت خالي شافتك وانتي خارجة من عندي وقالت لخالي محمد بيجيب نسوان البيت بس مقلتش عليكي يعني
ياسمين/ تب كويس وخالك عمل معاك ايه
انا/ لا شوية نصايح وانا ضربت بيهم عرض الحيط يعني ومواضيع يامة كدا كان اهمها انه يجوزني سلمي بس انا خلعت بشياكة
ياسمين/ ايوا يا عم محدش قدك كله بقي بيترمي عليك وانت بقيت بتتنك تب متنساناش بقي لما تعدي
انا/ بس يكسمك هو انا هبقي رئيس وزرا وبعدين ده كان بيعرض عليا اخطب سلمي دلوقتي وانا رفضت
ياسمين/ يبني حد يرفض سلمي دي حتي البنات كلها بيغيرو منها لسببين الاول عشان جمالها والتاني عشان انت قريبها وبتتكلم معاك عادي كدا من غير تكليف
انا/ ههههههه هو انا عليا طلب للدرجة دي وبعدين انا مش عايز اربط نفسي بحد دلوقتي عايز اكون فري
ياسمين/ ع رأيك..... بس قولي هتعمل ايه مع سلمي ف الموضوع ده اصلي خايفة من ردة فعلها
انا/ لا متقلقيش انا هتكفل بامرها واخليها تفكها من الموضوع ده خالص
ياسمين/ تمام هعتمد عليك
انا/ اوك سلام يلا
بعد ما خلصت المكالمة مع ياسمين قعدت افكر ف الموضوع اللي خالي كلمني فيه وف موضوع الارض بالذات وكمان عرض خالي انه يشتري مني الارض اللي امي اتنازلت ليا عنها وكمان الارض دي كبيرة حوالي فدانين مش صغيرة وان فلوسها هتفيدني جدا قدام... قطع تفكير تخبيط الباب
انا/ مش هنخلص من كسم البيبان انا عارف (فتحت الباب وكان علي ابن خالي خالد)
علي/ ابو حميد قلبي عامل ايه يا واطي
انا/ علوا صديقي الصدوق تعال اتفضل (تذكير علي يكون ابن خالي خالد الصغير واصغر مني بسنتين)
علي/ واطي مبتسألش امال لو مش متربيين مع بعض كنت عملت ايه
انا/ يا عم الدنيا ملاهي والناس ف تلاهي خش اترزع (كان خزارنا بالالفاظ كدا دايما)
علي/ خش اعملنا اي حاجة نطفحها عشان عايزك ف موضوع مهم انت الوحيد اللي هتساعدني فيه
انا/ موضوع ايه المهم اللي مفيش غيري يساعدك فيه
علي/ خش بس اعملنا سم نشربه ولا اي حاجة
انا/ مفيش عندي حاجة تتشرب غير المية خلص قول عايز ايه
علي/ سلمي بنت عمي
انا/ مالها خرا
علي/ انا بحبها ومتعلق بيها جامد يا محمد
انا/ لولولولولولولولوي هاااااه وانا مالي بقي يا عم الزفت
علي/ خرا طول عمرك متسمعني للاخر يعلق ومتتريقش
انا/ حاضر اتفضل ارغي لحد ما اشوف اخرتها معاك
علي/ انت عارف ان انا وسلمي مش بينا كلام كتير وانا معجب بيها جامد وبحبها وعايز افاتحها ف الموضوع بس مش عارف ازاي فملقتش حل قدامي غير انت عشان انت اكتر واحد بتتكلم معاه وعلاقاتك بيها كويسة
انا/ (حطيت ايدي ع خدي وبصيت ليه بنظرة باردة) وايه كمان يا ابو شخة انت وهي
علي/ تصدق اني غلطان اني جيتلك من الاول اساسا (قام عشان يمشي)
انا/ (شديته قعدته) اقعد يعلق هنا رايح فين انت عارف انت بتتكلم عن ايه ومين وسيبك من ده كله انت اصلا عمرك اد ايه عشان تفكر ف مواضيع زي دي دلوقتي
علي/ ع فكرة الفرق بيني انا وانت سنتين بس يعني وانت مستحيل تكون مش مرتبط
انا/ ههههههه يبني يا حبيبي لسه قدامكم يامة ومتستعجلش انتو لسه بشخة انتو الاتنين وبعدين ع فكرة انا مش مرتبط انا سينجل كدا براحتي
علي/ يعني اعمل ايه طيب خايف ما اكلمهاش ولا احاول اخليها تحبني وارتبط بيها حد تاني يرتبط بيها واعيش بائس يعم
انا/ يلعن كسم الافلام اللي لاحسة دماغكم دي اعقل كدا يا كسمك ‘افهمني...... اللي انت بتقول عليه دلوقتي ده كله تاثير مراهقة انت لسه ف 3 اعدادي لسه قدامك ثانوي وكلية هتتعرف فيهم ع بنات بشعر راسك وهتحب دي وتصاحب دي وف الاخر هوب مش هتتحوز ولا واحدة منهم وهتتجوز اللي امك تختارهالك ف اهدا شوية وسيب الحاجات دي لوقتها وهي هتيجي لوحدها
علي/ يا عم انت مش فاهمني وافرض لو سمعت كلامك دلوقتي واستنيت وهي حبت حد تاني هاعمل فيك ايه بقي
انا/ يا عم اهدا مش هترتبط متخفش سلمي محترمة ومش بتاعت الكلام الفاضي ده (ف نفسي دي مطلعة ديك امي ده انت لو تعرف هتفشخني)
علي/ مش مطمن برضو
انا/ لا اطمن واهدا كدا وقوم روح يلا عشان عايز انام عشان تعبان
علي/ بتكرشني ماشي يا عم سهلة انا ماشي بس اعرف لو حد عرف يالموضوع ده هاركبك
انا/ (جريت وراه بس هو طلع بسرعة) تركب مين يا.......
بعد ما مشي قعدت اضحك ع اللي بيقوله امال بقي لو يعرف ان عمه عايز يخطبهالي وهي كمان عايزة ترتبط بيا وانها بتكلمني ع طول ده ممكن ينجلط فيها بس انا اكيد هاسيبها ليه لاني مش حاططها ف دماغي وهي بقي بدماغها عايزاه ولا مش عايزاه انش**** يولعو ف بعض انا مالي ..... دخلت عشان انام افتكرت معاد فايزة بكرة وقلت اكلمها ااكد عليها فرنيت عليها......
انا/ الو ايوا زوزو
فايزة/ ايه يبني ف ايه
انا/ جية بكرة ولا لا
فايزة/ ايوا جية هو انا هفوت الفرصة دي برضو
انا/ انا كنت بتاكد بس.... طب هتيجي الساعة كام؟
فايزة/ ع الساعة 1ظ* كدا يعني هكون عندك
انا/ تمام خلاص هستانكي سلام
خلصت مع فايزة وضربت ف دماغي فكرة بنت حرام اني اجيب سهير بكرة زي ما قولت لفايزة قبل كدا وانيك سهير قدام فايزة طالما مش هيكون جنس كامل معاها بس اتراجعت عنها عشان كان لازم اوفق مع سهير وفايزة من الاول وبعدين لسه قدامنا الايام جاية نبقي نعمل فيها اللي عايزينه ..... نمت وقمت الساعة 8 ونص ظبطت نفسي وحلقت شعر العانة عندي (معنديش دقن احلقها ههههه لاني اصلا منظري مينفعش معاه دقن) وفطرت واستنيت فايزة لحد ما جت ..... اول ما فتحت ليها الباب ودخلت ع طول اخدتني ف بوسة طويلة واتجاوبت معاها ع طول لحد ما نفسنا كان هينقطع وبعدت عنها
فايزة/ ايه وقفت ليه دي بوسة حلوة يعني
انا/ حلوة ايه انا نفسي اتقطع انتي مالك حامية كدا
فايزة/ يا عم اقعد انا هايجة ع الاخر ومشوفتكش بقالي اسبوع واسامة العلق معدش حد عارف يكلمه بعد ما جه من عند شهاب
انا/ تب مش عايزه تعرفي ايه اللي حصل طيب
فايزة/ لا لما نخلص احنا بس الاول
هجمت عليا تاني واخدتني ف بوسة ........(هنعمل skip للاحداث الجنسية هنا لانها مكررة يعني ومفيهاش جديد)
فايزة/ يخربيتك بتفرهدني كل مرة بس ع قلبي زي العثل
انا/ انتي مبتشبعيش اصلا وبعدين ده جنس سطحي يعني مش زي الايلاج
فايزة/ مش مهم خلينا ف اللي حصل عند شهاب دلوقتي
انا/ مش هقولك ع حاجة الا لما نستحمي ونضف نفسنا كدا وقومي يلا عشان ناخد دش سوا
فايزة/ يلا بينا
دخلنا الحمام سوا وعملنا واحد بس كان طعمه مختلف عن اي مرة معاها قبل كدا بسبب المية واحنا عاملينه ع الواقف كان شعور جميل جدا لحد ما خلصنا وطلعنا
فايزة/ مبتتهدش انت
انا/ كان حد قالك تهيجيني تاني ف الحمام وبعدين مش اتمتعتي عايزة ايه تاني
فايزة/ اتمتعت بس.... تب تصدق ان المرة دي احسن من اللي فاتو كلهم
انا/ بالنسبة ليا برضو..... تب يلا بقي نشوف هنعمل ايه عشان متتاخريش وتروحي
فايزة/ تمام يلا
انا/ (جبت اللاب توب وفتحت فيديو شهاب وهو بينيك اسامه وريته لفايزة) ايه رأيك ف اخوكي هههههه
فايزة/ يخربيتك ايه اللي بيحصل ده انت خليته يتناك
انا/ اعمل ايه مش هو كان عايز يغتصب بنت خالي اديني خليت شهاب يغتصبه ههههه
فايزة/ تب عملت إيه مع شهاب و ياسمين
انا/ خليت اسامة ناك شهاب برضو بس قبل ما شهاب ينيكه
فايزة/ تب وريني الفيديوبتاعهم
انا/ مصورتهم محنا معانا ليهم فيديو مش هنحتاج التاني يعني
فايزة/ ما علينا تب وياسمين عملت معاها ايه؟
انا/ نيكتها وفتحتها
فايزة/ يا بارد حرام عليك كدا هتشيل ذنبها لما تتجوز وتتفضح
انا/ اصبري بس ده التقيل جي
فايزة/ تقيل ايه اوعي تكون نطرت ف كسها وحملت
انا/ لا ده انتي عقلك راح لبعيد بس انا عملت حاجة اسود
فايزة/ عملت ايه اطربني
انا/ مضيت اسامة اخوكي ع اقرار ان هو اللي قتحها وان هو اللي هيتجوزها بعد كدا (طلعت ليها الاقرار) وادي الاقرار اهه
فايزة/ يخربيتك ايه ده انت عملت كدا ازاي انت دبسته يخربيتك وكمان انت اللي فتحت البت
انا/ هو مش ناكها قبل كدا خليه يلبس بقي بس انا فرحان جدا اني عملت كده عشان يتجنب اي حاجة تخصني بعد كدا ويكون ليه درس يفتكره طول عمره .... لا والادهي كمان انه كان عايز ينيك ياسمين بعد اللي حصل ده وهي رفضت وعملت منهارة ومش عارف ايه وجتلي امبارح عشان انيكها
فايزة/ انت شيطان يلا انا قلقانة منك انا مكنتش اعرف انك هتعمل كدا
انا/ اهي جت كدا بقي..... ع فكرة انا كنت عايز اجيب سهير معاكي هنا النهاردة وانيكها قدامك ونعمل حفلة بس مردتش عشان ايه لسه ما قلتش لسهير ولا عملت توافق بينكم وكدا يعني
فايزة/ احسن برضو انك عملت كدا انا كمان مكنتش هوافق مع اني هاموت واشوفك يتنيك واحدة بس لازم تكون معرفني قبلها بمدة عشان اكون عاملة حسابي
انا/ مش مهم هنعملها ف مرة تانية ويلا قومي بقي عشان تروحي عشان استريح انا بقي من المجهود ده
فايزة/ يلا يا اخويا سلام....... يتبع
شكرا للناس الللي شجعتني وكلمتني خاص وبتكلمني عشان انزل الجزء اشوفكم ف اجزاء جديدة....

الجزء السادس
ف الاول حابب اشكر الناس ع التشجيع والتعليق ومتابعتهم الجميلة ليا
بس ف حاجة عايز اوضحها يا جماعة انا مش فاضي اني انزل كل يومين تلاتة جزء انا مطحون اليومين دول ف تكاليف وشيتات لازم تتسلم وكتابة الجزء بياخد مني يومين ع الاقل فمعلش استحملوني لحد ما الاوضاع دي تنتهي والدنيا تروق..... يلا نبدأ
بعد ما خلصت مع فايزة ومشت لقيت سلمي بنت خالي بترن عليا ع طول
سلمي/ ايه هو كلام خالك مأثرش فيك؟
انا/ انتي مالك وبعدين بطلي تراقبيني عشان مزهقش منك ع طول يعني لمي نفسك
سلمي/ فايزة كانت بتعمل ايه عندك ؟
انا/ كانت طالبة مني حاجات وكانت بتاخدها مني عايزة ايه انتي بقي؟
سلمي/ حاجات ايه اللي طالباها منك انت وكمان الحاجات دي ما تاخدهاش منك غير ف البيت لوحدكم يعني؟
انا/ ايوا اذا كان عجبك بقي..... انتي مش هتبطلي تعاندي بقي ولا ايه النظام
سلمي/ لا مش هبطل اعاند لحد ما تتعدل انت وتبطل اللي بتعمله
انا/ يبنتي فايزة كانت عندي كانت طالبة مني حاجات ع اللاب توب وجت اخدتهم مني.... انتي دماغك راحت فين ؟
سلمي/ اصل انا عارفاك بتلعب بديلك دايما.... وبعدين طالما هي اخت صاحبك مرحتش عندهم هناك ليه واديتها اللي هي عاوزاه
انا/ هو انتي مش عارفة ان اسامة اخوها كان هو وشهاب متفقين عليكي واكيد حصل بيني وبينه مشاكل لما انا رحتلهم واكيد يعني مش هينفع اروحله البيت فهمتي ولا لسه
سلمي/ ااااه معلش يبقي انا بقي دماغي راحت ف حتة تانية غلط هههههه
انا/ انتي كلك ع بعضك غلط يعني واتفضلي بقي عشان عايز اذاكر بقالي فترة مفتحتش كتاب
سلمي/ يلا سلام
قفلت معاها وقعدت اذاكر شوية وقضيت بقيت اليوم قاعد ما بعملش حاجة ونمت بدري عشان هاروح المدرسة الصبح..... صحيت تاني يوم ورحت المدرسة وطبعا انا واسامة قطعنا مع بعض ومعدش بينا مكالمات زي الاول واحنا رايحين المدرسة الصبح ومشوفتهوش اصلا من ساعة اللي حصل.... دخلت الفصل متاخر بس مكنش ف لسه مدرس جه وجالي جماعة من زملاتي يسألوني عن سبب الغياب بس انا محكتش ليهم ع الموضوع وقلتلهم اي كلام كدب وخلاص عشان ميتكلموش معايا ف الموضوع ده وتعب نفسي وبعد كدا كل ‘احد راح مكانه الا شريف (كان ليه موقف معايا ف الاول ضد استاذ عامر) جه قعد جمبي
شريف/ كويس انك مقلتش ليهم ع السبب
انا/ مش عايز اوجع دماغي وانت وانت والكلام ده انت عارفه اكيد
شريف/ عندك حق.... بس عايز اسألك سؤال
انا/ لو بخصوص الموضوع ده فبلاش احسن عشان مش هريحك برضو
شريف/ لا يا عم مش بخصوص الموضوع ده..... بخصوص اسامة هو في بينك وبينه حاجة؟
انا/ ليه يعني هو قال عليا حاجة؟
شريف/ لا بسأل بس اصل انتم ميتفرقوش بعض وزي اخوات بس الفترة الاخيرة دي مكنش طايق حد يذكر اسمك قدامه وكمان لما انت جيت من شوية بصلك بقرف ومكلمكش يعني
انا/ فكك منه ده انسان ندل ويستاهل اللي حصل فيه.... مهي الوساخة بترد لصاحبها
شريف/ ندل ايه و وساخة ايه ف اي حصل يبني
انا/ حوار كبير هتعرفه ف وقته.... سيبنا بقي منه دلوقتي عشان مش ناقصه خالص
شريف/ يبني ده انتو كنتم زي السمنة ع العسل ايه حصل بينكم عشان ده كله
انا/ يبني منا قلتلك هتعرف كل حاجة ف وقتها متستعجلش بقي (وصف سريع لشريف هو ف عمري بس اقصر مني حاجات بسيطة هو طوله 180 وانا 187 بس جسمه مليان عني واسمراني)
شريف/ خلاص يا عم هاستني اما اسوف اخرتها معاك
واحنا قاعدين دخل علينا طالب الفصل ولقيته بيقولي ان ميس نصرة عايزاني اروح ليها معمل الكمبيوتر
شريف/ ف ايه هي استاذة نصرة كل شوية تسأل عليك ليه هو مفيش غيرك ف الفصل
انا/ صاحبك فاجر يابا ميغركش اني غلبان وطيب كدا لا ده انت هتنبهر بيا هههههه
شريف/ ايوا يا عم واخدهم كلك ع حجرك ومبتبلش الجلدة (قصده ان الكل بيبصلي وانا مش معبرهم يعني) ارمي علينا شوية حتي نتسلي بيهم ههههههه
انا/ يا عم كسمهم ب**** عليك يا شريف فكنا من ديك ام دي سيرة انا مش ناقص اديني شغال فيهم بلوكات بسبب ام المزاولة ع الفيس اهه
شريف/ هما بيزاولك ع الفيس كمان تب ما تديهم صفحة اخوك واشيل عنك شوية هههههه
انا/ بقولك ايه متقفلنيش خدهم كلهم وخد ال account بتاعي بالمرة وفكني منهم ..... وبعديني سيبني بقي اروح اشوف الابلة دي عايزة مني ايه وعشان عامر زمانه داخل دبوقتي وهنطرد
سيبته ومشيت وطلعت لميس نصرة المعمل وملقتش عندها حصص فدخلت قعدت معاها
انا/ هاه عايزاني ف ايه يا ميس
هي/ ايه يبني فينك الاسبوع اللي فات ده كله مجتش المدرسة وقافل فونك ومحدش عارف يوصلك ولا حتي زمايلك اللي معاك من القرية
انا/ شوية مشاكل كدا فمفضلتش ان اشوف حد ولا ولا اقابل حد
هي/ تب احكيلي ف ايه
انا/ معلش مش هقدر اتكلم ف الموضوع ده اصلي ما بصدق انساه
هي/ يبني انا زي اختك الكبيرة احكيلي كل حاجة وبعدين ده انت متعود كل مشاكلك بتقولهالي وبعدين انت نسيت اللي حصل بينا ولا ايه
انا/ لا منستش ولا حاجة بس هو الامر صعب شوية وبحاول انساه
هي/ تب احكيلي يلا بقي وفك عن نفسك
انا/ (حكيت ليها اللي حصل وانا بحكي كانت دموعي نزلت)
هي/ انت بتعيط ليه يبني (ادتني منديل امسح بيه وشي) اهدا كدا بس وخلينا نتكلم
انا/ نتكلم ف ايه..... هتغلطيني طبعا
هي/ طبعا لازم اغلطك..... بس مينفعش الومك عشان الامر ده متوقع رد فعله وده رد فعل طبيعي
انا/ يعني بعد ما رمتني ده كله مش غلط وانا اللي غلط عشان مردتش اروحلها اشوفها
هي/ يبني اللي حصل حصل حاول تفتح معاها صفحة جديدة وكمان انت بتقول انها عندها القلب وداخلة ع عملية خطيرة وهي محتاجاك جمبها فخليك انت احسن ومتندلش معاها
انا/ انا مش محتاجها وانا ف الاول مفرقتش معاها وهي دلوقتي متفرقش معايا
هي/ لكن هي دلوقتي محتاجاك وانت دلوقتي تفرق معاها..... فكر ف الموضوع يا محمد هتلاقي كلامي صح دي مهما كانت امك وانت ملكش غيرها
انا/ ممكن يا ميس نقفل الموضوع ده ومنتكلمش فيه عشان منزعلش من بعض
هي/ خلاص يا محمد بس انا قولتلك الصح وكمان لو **** نجاها وعاشت بعد العملية بتاعتها هيكون خير ليك انت
انا/ خلاص بقي قولنا.....
هي/ خلاص حاضر.... بقولك ايه تيجي تتغدا معايا النهاردة بعد المدرسة
انا/ اتغدا برضو ولا حاجة تانية
هي/ نتغدا والحاجة التانية مع بعض يعني فيها ايه ههههههه
انا/ انتي شكلك رايقة دلوقتي وانا مش ف مزاج يسمح باني اتغدا معاكي ع فكرة
هي/ لا روق كدا ومتشلش هم وتعال نتغدا سوا النهاردة ونفرفش شوية
انا/ حاضر بعد ما نخلص هاعدي عليكي نروح سوا
هي/ تمام هستناك وهرن عليك بعد ما تخلص
سيبتها ونزلت كانت الحصة بتاعة استاذ عامر خلصت و دخلت الفصل وقعدت ف مكاني ومكنش ف مدرس لسه دخل ولسه رشا هتكلمني لقت شريف جه قعد جمبي
شريف/ ايه يعم كل ده تشوفها عايزة ايه هي جامدة عليك للدرجة دي ولا ايه ههههههه
انا/ (حاولت اكتم ضحكتي بس مقدرتش وقهقهت جامد) يبن ميتين الكلب انت اهدا شوية.... وبعدين صحبك جامد مفيش واحدة تسد معاه ههههههه
شريف/ تب كنت خدني معاك كنا هنخلص بسرعة بدل منتا غيبت كدا هههههه
انا/ (صوتي علي ف الضحك تاني) يبن الوسخة اسكت شوية وبطل نجاسة عشان احنا ف الفصل..... وقوم يلا روح مكانك عشان مش ناقصة قرف
قام شريف راح مكانه ولقيت رشا بتميل عليا عشان تكلمني فمكلمتهاش وخليتها ترد تقعد زي ما هي وهي مستغربة مني ومش عارفة انا بعاملها كدا ليه
رشا/ ف ايه مالك بتعاملني كدا ليه
انا/ اوووف يستي اقعدي مكانك دلوقتي نتكلم بعدين احنا ف الفصل
رشا/ خلاص تمام معلش
عدا اليوم الدراسي من غير اي حاجة تاني وسهير كانت عايزة تتكلم معايا بس انا منعتها عشان رشا ما تاخدش بالها مننا ..... قبل ما اطلع من المدرسة افتكرت معاد ميس نصرة ولسه هرجعلها تاني لقيتها بترن عليا وطالعة من بوابة المدرسة اللي قبل البوابة اللي ع السور فكنسلت و وقفت استنيتها وهي كانت شافتني وجية عليا ومشينا ع طول و روحنا ع بيتها
ميس نصرة / تعال اقعد هنا ف الريسبشن لحد ما اجهز الغدا ونتغدا سوا
انا/ لسه هتجهزي
هي/ منا طول اليوم ف المدرسة هعمل ايه يعني اخد الاكل اجهزه هناك وبعدين انت قاعد هتعمل ايه يعني
انا/ مش بحب القعدة كدا من غير ما اعمل حاجة
هي/ خلاص تعال نجهز الاكل سوا
انا/ يلا بينا حتي اعلمك الطبخ حتي ههههههه
دخلنا سوا المطبخ وبدأنا نجهز غدا وكان عادي جدا (بطاطس-جبنة-بتنجان....... ) وكنت حريص اني ما احتكش بيها ف المطبخ ولا المسها بس هي كانت عكس كدا وكانت بتتعمد تيجي تقف قدامي و ترجع بطيظها لورا عليا بس انا كنت ببعد عنها....
هي/ ايه يبني امال انت داخل معايا المطبخ ليه مش المفروض يكون في شوية تحرشات كدا ولا انت ابيض خالص
انا/ لا مش ابيض بس مش عايز اهيج عليكي قبل الاكل ناكل الاول وبعد كدا نتحرش براحتنا ولا انتي ايه رأيك
هي/ (خلعت كل هدومها ورا بعض وانا واقف مستغرب من تصرفاتها ) لا انا عايزة اهيجك قبل ما ناكل عشان عايزاك جعان مني
انا/ ع فكرة انا ممكن ما احطش ف دماغي النيك خالص ولو عملتي ايه بالذي مش هتخلي بتاعي يقف طول ما انا مش عايزه يقف..... فخلينا حلوين كدا لحد ما اكل (كنت بكلمها بثقة جامدة ونبرة حادة ف صوتي)
هي/ خلاص متزعلش نفسك (وطت ع هدومها تلبسهم بس انا منعتها)
انا/ لا كملي الاكل وانتي كدا متلبسيش
هي/ حاضر شكلك هجت اصلا
مردتش عليها وهي اديرت تعمل الاكل وكان منظرها مغري اوي خصوصا البابلز بتوع طيظها..... كانت كل دقيقة تسترق النظر نحيتي تشوفني بابص عليها ولا لا واستغليت ان هي انشغلت فترة وخلعت هدومي من غير ما تاخد بالها ورحت لزقت فيها من ورا وزقيت بتاعي ف فلق طيظها .... حاولت تتكلم بس انا حطيت ع بوقها ومنعتها من الكلام وخليتها تميل ع الرخامة ودخلت بتاعي ف كسها من ورا ع طول من غير ما ابله
هي/ ايييييي تب بله طيب... براحة
حطيت ايدي ع بوقها و بدأت ادخل بتاعي واخرجه براحة وبرومانسية وشلت ايدي من ع بوقها وهي اهاتها طلعت وفضلنا ع الوضع ده لحد ما هي جابت مرتين وانا كنت هاجيب ف طلعته وجبتهم ع طيظها وهي لسه واقفة (معلش ف بعض الاحداث الجنسية لازم اعملها skip عشان وقت الكتابة وحجم القصة)
هي/ حلوة اوي فكرتك دي بس انت مش كنت هتاكل الاول وبعد كدا تنيك ليه غيرت رأيك
انا/ فكرة جت ف دماغي وعجبتني ويلا خلصي تجهيز الاكل
هي/ تب هخش اغسل نفسي واجيبه واجي
انا/ لا زي منتي كدا ومتلبسيش ولا تغسلي وانا كمان مش هلبس ولا اغسل عشان ف جولة تانية لسه
هي/ ده انت شكلك مخزن من زمان وهتقتلني النهاردة.... خلاص روح انت اقعد ف الريسبشن لحد ما اجيب الاكل واجي
طلعت قعدت واستنيت لحد ما هي جابت الاكل وحطته قدامي و جت قعدت ع رجلي
انا/ بقولك ايه انا طويل ااه بس مش حمل انك تقعد كدا انتي كدا هتعجزيني ههههه
هي/ مش قايمة الا لما اخلص اكل واللي عندك اعمله
انا/ حاضر خليكي براحتك يا ميس (مديت ايدي الشمال ومشيت صباعي الوسطاني ع كسها اللي كان لسه عليه اثر بلل من ميتها)
هي/ لا بقولك ايه عايزة اكل الاول عشان هموت من الجوع
انا/ هو انتي مش قلتي اللي عندك اعمله ملكيش دعوة بقي بيا وكلي (بعد ما بليت صباعي من مية كسها دخلته ع طول ف خرم طيظها) ايه هو واسع كدا ليه المرة اللي فاتت مكنش كدا
هي/ ههههههه منا عارفة انك هتنيكني فيها فوسعتهالك وخليت الخول ينكني فيها .... مع ان زبره صغير (عزيزي القارئ حجم الزب ما بيأثرش ف الممارسة هي بتبقي حاجة ف النفس عشان ما حدش يلعب ف دماغك) بس انا كملت عليه بخيار وبتنجان
انا/ تعجبيني قوي انك عاملة حسابك ودلوقتي بقي انا ايدي اتعاصت من طيظك فهتأكليني من ايدك وبعد ما تخلصي تقومي تعملي GC (تعمل عملية تنضيف لطيظها)
قعدنا اكلنا وهي كانت بتاكلني وصباعي لسه ف طيظها بل ودخلت كمان صباع وهي كانت مش قاعدة ع بعضها من اللي بيحصل فيها لحد ما خلصنا اكل وشالته وراحت الحمام غيبت شوية وجت
هي/ هاه خلصت يلا بينا بقي
انا/ هروح اغسل بتاعي الاول (لازم قبل ما تغير الموضع الازم تغسل بتاعك اكيد يعني عشان متجبش ليها بكتريا والتهابات) واجي
رحت غسلت بتاعي ورجعت لقيتها نايمة ع ضهرها ع الكنبة فرحت عليها ع طول ونزلت فتحت رجليها ورفعتهم فوق عند كتفها ونزلت ع خرم طيظها اشم فيه والعب عليه بلساني من برا والحس فيه
هي/ وكسي كمان الحس كسي
انا/ الجولة دي خاصة بطيظك مش هلمس كسك خالص
نزلت ع خرم طيظها تاني وفضلت ابعبص فيه والحسه بلساني و اوسع فيه لحد ما هجت انا وطلبت معايا النيك .... قومتها خليتها تمص ليا مع اني مبحبهوش بس شايفها من مكملات العلاقة الجنسية وخلاص.... فضلت تمص ف بتاعي وتاخد البيوض ف بوقها وتبدل بينهم لحد ما مقدرتش استحمل وسحبت منها بتاعي وخليتها تنام ع ضهرها وترفع رجليها ع كتافها تاني زي الاول عشان خرمها يكون عالي واقدر ادخله بسهولة بس هي مكنتش عارفة تثبت نفسها فحطيت تحتيها مخدتين عشان يرفعوها لحد ما بقت راسها تحت طيظها فوق.... تفيت ع خرمها ودخلت فيه صبعين ثم تلاتة لحد ما اتاكدت انه جاهز وبدأت ادخل بتاعي فيه بشويش عشان عارف انها اول مره تستقبل حاجة بالحجم ده وفضلت اضغط براحة لحد ما دخلت الراس وهي كانت بتتوجع شوية وانا فضلت واقف شوية مبحركهوش وبعد كدا بدأت ازق بتاعي اكتر ف طيظها لحد ما دخل التلتين و وقفت عند كدا وكل ما احاول ادخله اكتر تمنعي وتتوجع ...... بدأت انيك فيها وادخل بتاعي واخرجه براحة وكل ما احاول ادخل بتاعي اكتر هي تمنعني..... استمرينا ع الوضع ده فترة قصيرة وبدلنا وهي طلبت مني انها تقعد عليه فنمت ع ضهري ع الكنبة ولقيتها طالعة تقعد ع بتاعي وبتديني ضهرها
انا/ لا كدا ما ينفعش
هي/ مينفعش ليه انا بعمل كدا مع جوزي عادي يعني
انا/ بتاعي غير بتاع جوزك وانا عندي الانتصاب جامد بطريقة رهيبة عشان تقعدي عليه كدا هتكسريه(محدش عنده حل للمشكلة دي عشان قوة انتصابه دي مزهقاني) .... خلي وشك ليا احسن
عملت زي ما قولتلها وخلت وشها ليا وبدات تقعد عليه براحة بس برضو مرضتش تدخله ع الاخر وبدات تطلع وتنزل عليه براحة وبعد كدا بدأت تزود السرعة وزبي بدأ يستقر اكتر جو طيظها لحد ما فضل حاجات بسيطة وقعدت شوية ع الوضع ده وحسيتها تعبت فبدأت اتحرك انا تحتها و وضعي ده سمحلي اني ازود السرعة جامد ف النيك وهي حاولت تقوم بس انا مسكتها من جنابها وفضلت شغال لحد ما هي عرفت تقوم وهي بتقوم كانت بتحيب ع بطني..... قومت خليتها تاخد وضع الكلبة بسرعة عشان كنت انا كمان مقرب اجيب ودخلت فيها بتاعي ع طول واشتغلت بسرعة وهي بتتألم لحد ما اتشنجت انا ونزلت جوا طيظها واترميت جمبها ع الكنبة
هي/ لازم تتغابي كدا مكنا حلوين براحة اديك فشختني
انا/ اعمل ايه انتي اللي طيظك جامدة وعجبتني جامد
هي/ بعد كدا هابقي اربطك عشان متعملش كدا تاني
انا/ خلاص معدش هعمل كدا تاني ويلا نخش ناخد دش سوا عشان امشي
دخلنا خدنا دش سوا بس معملناش حاجة غير البوسة اللي هي طلبتها مني وطولنا فيها شوية وكان شعور حلو وانت بتبوس ف فرسة والمية نازلة عليكم وانتو ف حضن بعض شعور يقشعر البدن بس ليه لما تتخيله.... خلصنا وطلعنا ولبست واخدت بعضي ومشيت..... بعد ما وصلت قريتي ومروح ع البيت عديت من قدام بيت خالي لقيتي خالي واقف برا وبينده عليا فرحت دخلت لقيت صلاح (زوج والدتي) واخويا احمد جوا بس المرة دي كانت معاهم اسماء وكانت اختي برضو وكانت من توأم احمد والغريب ان كلنا شبه بعض زي ما يكون مستنسخين..... ساعة ما دخلت وشفتهم لقيت اسماء وقفت وجت عليا ع طول واخدتني بالحضن ولانها قصيرة فاتشعلقت ف رقبتي (هي مش قصيرة انا اللي طويل طبعا مهو 187 مش شوية) .... سابتني و وقفت وبصتلي كدا ومستغربة من اني ما استجبتش ليها
اسماء/ ف ايه يا محمد هو انت مش فرحان ان انت شوفتني ولا ايه
خالي معتصم/ متكسفش اختك يا محمد عيب كدا
انا/ (بصيت لخالي و رجعت بصيت لاختي تاني بس متكلمتش)
اسماء/ اي يا محمد مبتتكلمش ليه ف ايه مالك
انا/ تب اتكلم واقول ايه ولا ايه يا اسماء.....
صلاح/ يا استاذ معتصم معلش خد احمد واسماء وسيبني مع محمد شوية عايز اتكلم معاه
)خرج خالي وخد خواتي معاه)
انا/ هاه هعايز تقولي ايه
صلاح/ انت ليه بتعمل كدا ؟
انا/ مش مهم انا بعمل كدا ليه خش ف المهم ع طول عايزني ف ايه؟
صلاح/ عايزك تيجي معايا لوالدتك هي هتدخل العمليات بكرة ومصرة انها تشوفك وانا مش عايزك تكسر بخطر خواتك اللي جايين معايا عشانك دول
انا/ هاجي معاك (اخدت بكلام ميس نصرة) بس هتشوفني وهرجع ع طول مش هتكلم مع حد ولا حتي هي
صلاح/ تمام انا موافق اهم حاجة انها تشوفك وخلاص ....... يتبع
معلش يا جماعة الجزء المفروض كان ينزل من بدري بس حصلت مشكلة ف النت عندي
عايز اطلب منكم طلب لو القصة مش عجباكم قولولي عشان اوفر ع نفسي وعليكم ف المجهود عشان انا بتعب عبل ما الااقي وقت فاضي اكتب فيه وشكرا

الجزء السابع
بشكر الناس اللي شجعتني وعايزاني اكمل القصة وبعتذر اني معرفتش ارد ع حد من اللي شارك ف القصة بسبب اني بفتح ع مضض....
خالي/ انا مبسوط جدا منك انك وافقت تروح
انا/ مش عشانها ولا عشان جوزها انا رايح بس عشان خاطر اختي اللي اول مره اشوفها
خالي/ برضو اللي فيك فيك متعقل كدا يمحمد وبعدين ده ف مفاجئة حلوة هتعرفها لما تروح هناك
انا/ مفاجئة ايه..... مش عايز مفاجئات ولا وجع دماغ شكرا
خالي/ برضو..... تب يلا بينا لما نشوف اخرتها معاك
انا/ هاروح اغير واجي الاول
اخدت بعضي ورحت غيرت ورجعت تاني وركبت معاهم العربية وخالي كمان جه معانا وركب قدام جمب صلاح وانا ركبت ورا جمب اسماء واحمد ف الكرسي اللي ورا وكانت اسماء جمبي ع طول....
اسماء/ انا فرحانة بجد يا محمد انك رضيت تيجي معانا ومبسوطة جدا بوجودك
انا/ (بصتلها بصة عطف) انا جي عشان خاطرك انتي بس مش عشان حد تاني
احمد/ ما المرة اللي فاتت انا كنت موجود ومردتش حتي تسلم عليا ولا تتكلم حتي اشمعني هي يعني
انا/ انا كان نفسي من زمان يكون ليا اخت بنت وادي حلمي اتحقق لما شفت اسماء وكمان طلعت شبهي وبعدين يعني مش هينفع اكسفها من اول طلب منها ليا كدا
اسماء/ بجد ميرسي يا محمد انا مش عارفة اقولك ايه
احمد/ منا كمان شبهك واخوك اشمعنا بقي
انا/ اهو كدا بقي انت مالك وبعدين اسكت بقي عشان طلعنا ع الصحراوي وخلي ابوك يركز وهو سايق..... انا تعبان وعايز اريح شوية لحد ما نوصل القاهرة
ريحت دماغي ع الكرسي لورا وغمضت عيني وبفكر اعمل ايه وايه اللي هيحصل بعد ما اقابل امي اول مره ويا تري لو كلمتها هاقولها ايه ولا هبصلها الاول ازاي كل الافكار دي دارت ف دماغي فحسيت اني هتعب من التفكير ومش هعرف انام ففتحت عيني وقلت اتفرج ع الطريق دي اول مرة اروح القاهرة حتي.... نزلت الازاز ع الاخر وربعت ايدي وحطيتها ع الباب وحطيت دقني عليها وقعدت اتفرج ع الطريق والعربيات اللي معدية وسرحت وانا ه الوضع ده والافكار نفسها رجعت لدماغي تاني مفوقتش غير ع اسماء وهي قاعدة تهز فيا وتنادي
اسماء/ محمد مالك سرحان ف ايه ارفع الازاز ده
انا/ لا مفيش.... ارفع الازاز ليه
اسماء/ انت مش واخد بالك من اللي قاعدة بتشاور ع قصادك دي مش ناقصين قلة أدب ارفع الازاز
انا/ (بصيت ع قصادي لقيت اتنين حريم راكبين عربية هونداي النترا 2011 ومعاهم بنتين حوالي 17 او 18 سنة قاعدين بيشاور ليا وكانت عربيتهم ف الحارة اللي ع جمبنا ع طول) متسيبيهم يشاورو هما مدايقينك ف حاجة (بصيت للبنات اللي ف العربية اللي ع قصادي وشاورت ليهم)
اسماء/ ااااه ده انت بتعاكس كمان شكلك بتاع نسوان ههههههه
انا/ لا متقلقيش انا عارف انا بعمل ايه اتفرجي بص وهتعرفي
بنت من اللي ع قصادنا/ hi r u Egyptian like us?
انا/ ايوا مصري زيكم
البنت/ ازاي يعم انت متأكد ان انت مصري ههههه
انا/ ايوا فيها ايه يعني..... (هنا خالي بص لورا)
خالي/ محمد احترم نفسك شوية عيب عليك كدا
انا/ حاضر يا خال ثواني بس....
البنت/ غريبة تب ممكن رقمك؟
انا/ (بصيت لاختي وضحكت ورجعت بصيت للبنات تاني وجيت عملتلهم علامة بعبوص ف الهوا ورفعت الازاز و ضحكنا انا وسلمي) مش قولتلك اصبري اهم زمانهم بيسبو دلوقتي هههههه
اسماء/ هههههه تب ما اديتهاش رقمك ليه اهي مزة حلوة يعم اهه
انا/ اخوكي ميتشقطش اخوكي يشقط بس وبمزاجه كمان ومش واحدة زي دي اللي يكلمها انتي مشفتهاش لابسة ازاي
اسماء/ لا شكلك محترم هههه
سكتنا وفضلنا ع سكوتنا لحد ما وصلنا المستشفي اللي هي فيها..... دخلنا المستشفي وانا قلبي فاضله شوية ويطلع من مكانه حاسس اني داخل ع حاجة كبيرة ومرعوب منها..... وصلنا عند باب اوضتها وصلاح بيفتح الباب وانا واقف ورا حاسس اني خايف مش قادر اجمع قوتي مش عارف مالي دي اول مرة يحصل كدا.... صلاح فتح الباب ودخلنا ملقينهاش ف الاوضة فصلاح نده الممرضة يسألها عليها فعرفتنا انها بتعمل الاشعة والتحاليل وبيجهزوها لعملية بكرة فقعدنا استنينا ربع ساعة لحد ما دخلت علينا الاوضة (كان نفسي تكون ف اخر الجزء كانت هتبقي حلوة لختام الحزء بس مش مشكلة) ..... دخلت الاوضة علينا فانا شوفتها وقفت ع طول لقيتها جت عليا واخدتني بالحضن وبدأت تعيط فضلت واقف زي منا ومش عارف ايه حصل ساعتها كل اللي كنت خايف منه وانا جي نسيته .... مرضتش احضنها زي ما هي حضناني ولا عيطت زي ما هي بتعيط عشان وحشاني فضلت واقف بس
خالي/ اديني جبته ليكي زي ما انتي عايزة اهه يا سمية
امي/ (سابتني ورجعت لورا وبصت ع وشي وع رد فعلي لقتني مش متأثر تماما) ف ايه مالك يا محمد مبتتكلمش ليه ؟
انا/ (فضلت واقف زي ما انا باصصلها ومبردش عليها )
امي/ انا عارفة اني غلطانة ف حقك يبني ومش عارفة اعوضك ازاي بس اتمني انك تسامحني
خالي/ خلاص بقي يا محمد ميبقاش قلبك اسود (نده ع امي واهدها وطلعو برة الاوضة ورجعو بعديها بدقيقتين)
امي/ انا مش عايزك تفضل ساكت كدا كلمني لومني قول اي حاجة متفضلش ساكت كدا
انا/ (مرديتش عليها وفضلت زي ما انا واقف)
امي/ ع فكرة انا قررت اني اعوضك عن اللي فات كله وتيجي تقعد معايا ومع اخواتك من هنا ورايح
انا/ مش عايز اقعد مع حد (وجهت كلامي لخالي بعد كدا) هي دي المفاجأة اللي كنت بتقولي عليها.... مش عايزها ..... الف سلامة عليكي يا ام احمد.... سلام
سيبتهم وطلعت من الاوضة ومشيت وخالي طلع ورايا وفضل ينادي عليا لحد ما لحقني عند باب المستشفي
خالي/ ايه يبني اللي انت عملته ده
انا/ هو ده اللي مفروض يحصل يا خالي وهاه قد حصل انا هروح هتيجي معايا ولا قاعد
خالي/ هتروح فين دلوقتي انت اول مره تنزل القاهرة وهتوه فيها
انا/ منا بسألك جي معايا ولا قاعد وبعدين اللي يسأل ميتهوش.... ومتقوليش اقعد عشان مش قاعد
خالي/ لا مينفعش امشي واسيب امك كدا..... عايز فلوس انت قبل ما تمشي
انا/ لا معايا.... سلام
خالي/ سلام خلي بالك من نفسك
سيبته ومشيت ومش عارف اروح فين ولا اجي منين وفضلت اسأل اللي يقابلني لحد ما وصلت محطة رمسيس وركبت القطر المميز اللي رايح اسكندرية.... قعدت شوية ف القطر مستني يطلع وكان فاضل ع معاده نص ساعة وانا كنت راكب من ساعة الا تلت فنزلت اتمشي شوية ع الرصيف فلقيت بازار فضربت ف دماغي ساعتها اني اشرب سجاير ساعتها فرحت اشتريت ب5 جني و ولعت واحدة ودي كانت اول مرة اجربها بس مكحيتش وفنفس الوقت ما استطعمتهاش..... كملت السيجارة وقعدت خمس دقايق تاني و ولعت واحدة اخدت منها نفسين وكسرتها وطلعت السجاير اللي فاضلة معايا وكسرتها برضو وركنت ع جنب شوية لحد ما القطر كان هيطلع وركبت .... جت ركبت جمبي واحدة كان باين عليها انها ف نص العقد التالت ولاحظت انها مركزة معايا قوي وبتحاول تتكلم معايا بس مش عارفة لحد ما اتلجلت واتكلمت
هي/ هو القطر هياخد يامة عبل ما يوصلنا اسكندرية
انا/ معرفش اول مره اركبه
هي/ انا جاية ف قطر برضو بس كنت راكبة المكيف مش المقرف ده
انا/ اهو الموجود دلوقتي بقي متتبطريش
هي/ ههههههه جي منين ورايح فين كدا
انا/ كنت عند قرايبي هنا ف القاهرة و مروح اسكندرية وانتي؟
هي/ انا كنت عند اهلي هنا و مروحة اسكندرية برضو..... هو انت منين من اسكندرية
انا/ من *****
هي/ يااااه ده انت بعيد خالص تب انت هتلاقي موصلات بعد ما ننزل محطة مصر ده احنا هنوصل ع الساعة 12
انا/ المواصلة الاولي سهلة لكن المشكلة ف التانية مش موجودة دلوقتي وانتي منين بقي؟
هي/ انا من جمب محطة مصر من محرم بك
انا/ ايوا يا سيتي خطوتين وهتوصلي لكن انا هتمرمط عبل ما اوصل ههههه..... الا قوليلي اسمك ايه ؟ انا محمد
هي/ اسمي سلمي من القاهرة ومتجوزة ف اسكندرية
انا/ اسمك ع اسم بنت خالي اللي بترازي فيا ع طول ههههه
هي/ ف سنة كام انت يا محمد ؟
انا/ ف تانية ثانوي ادبي وانتي معاكي شهادة ايه عشان باين عليكي انك مخلصة تعليم
هي/ انا معايا بكالريوس تجارة بس طبعا مش شغالة بيه جوزي رافض اني اشتغل
انا/ جوزك شغال ايه ع كدا بقي
هي/ محاسب هو شغال ف السعودية مش هنا
انا/ معاكي اولاد ع كدا؟
هي/ لا لسه **** ما اردش
فضلنا نرغي طول السكة ف اي حاجة لحد ما وصلنا محطة طنطا نزلت جبت كانز وجبتلها معايا ومكنتش عايزة تاخدها بس تحت الاصرار اخدتها وشكرتني عليها بعد كدا القطر كان انزحم وكله رجالة فجبتها جمب الشباك وقعدت انا ع الكرسي اللي برا وكنت حاسس بالتعب فنمت ع الكرسي لحد محطة سيدي جابر صحيت ع ايدها وهي بتهز فيا بتصحيني عشان الفون بيرن
هي/ فونك بيرن رد عليه
انا/ (بصيت ف الفون لقيت الساعة 12 وكانت سلمي بترن عليا) ايوا يا سلمي عايزة ايه؟
سلمي/ ايه يبني بنتصل ع ابويا قالي انك سيبتهم ومشيت ليه عملت كده
انا/ بت انتي خليكي ف حالك واسكتي شوية مش ناقص كلمة زيادة ف الموضوع ده
سلمي/ خلاص خلاص تب انت فين دلوقتي الساعة بقت 12 وانت لسه مجتش
انا/ ملكيش دعوة
سلمي/ ايه اللي ملكيش دعوة هو انا بسأل ع نفسي ولا عليك تصدق اني غلطانة
انا/ ايوا غلطانة غوري بقي ومتوجعيش دماغي (قفلت السكة ف وشها وقفلت الفون خالص)
بنت خالي سلمي اللي قولتلك عليها
هي/ اااه بس شكلها بتحبك قوي والدليل ع كدا انها بتطمن عليك دلوقتي بينما مفيش حد رن عليك خالص
انا/ يا شيخة دي قرفاني دي وجع دماغ مبيخلصش
هي/ كنت كلمها باسلوب احسن من ده شوية عشان متزهقش منك ومتعبركش بعد كدا
انا/ يبقي احسن دي مرقباني ف كل حاجة باعملها لما قفلتني منها.... سيبك منها احنا وصلنا فين دلوقتي
هي/ ااااه منتا كنت نايم.... خلاص وصلنا سيدي جابر والاتنين اللي كانو راكبين ف وشنا دول غارو دول قارفني من ساعة ما نمت قاعدين يبصو وحاجة قرف
انا/ يعني ان مبصوش ليكي هيبصو لمين يعني اكيد معندهمش حاجات حلوة زيك كده هههههه
هي/ منتا اجمل مني اهه بشعرك السايح وعينك الازرق القالبة ه رمادي دي يمكن يكونو بيبصو عليك هههههه
انا/ لا بقولك ايه فكينا من الحاجات المقرفة دي مش ناقصين
هي/ ادينا وصلنا المحطة اهه يلا ننزل
واحنا بننزل من القطر لقيت معاها شنطة كبيرة شوية محتاسة بيها فاخدتها منها وسحبتها لحد ما طلعنا برا وجيت اسيبها وامشي لقيتها وقفتني
هي/ ايه انت رايح فين ؟
انا/ رايح اركب عشان اروح
هي/ تروح فين دلوقتي وبعدين مفيش عربيات مش موقف عربياتكم ده اهه مفيهوش ولا عربية هتروح فين دلوقتي
انا/ هتصرف عادي واروح
هي/ تتصرف ازاي تعال بات ف الشقة عندي وابقي روح الصبح
انا/ ابات فين يختي انتي بتهزري
هي/ لا مبهزرش مينفعش اسيبك تمشي كدا دلوقتي انت زي اخويا الصغير
بعد شوية الحاح ومناهدة حلوين اصرت انها تاخدني ابات عندها لحد الصبح
هي/ بقي انت مكسوف تيجي تبات عندي ف الشقة وعايز تروح ف الوقت ده (فتحت باب الاسانسير) ادخل
انا/ تب افرضي حد من الجيران او البواب شافني وانا طالع معاكي هيقولو ايه بذمتك
هي/ اخويا الصغير جي معايا عادي وبعدين ده انت اصغر مني ب ظ¨ سنين.
طلعنا بالاسانسير لحد الدور التامن ودخلنا الشقة بتاعتها وكنت ساحب الشنطة اخدتها مني وقعدتني ف الريسبشن ودخلت جوا ورجعت ع المطبخ وحابت ف ايدها كبوياتين مانجة وجت
هي/ معلش بقي من التعب مش قادرة اعمل شاي
انا/ كويس انك معملتهوش لاني بشربهوش اصلا
هي/ تب هاخش اغير هدومي واجيلك خد راحتك
انا/ انتي مش هتنامي الساعة داخلة ع واحدة دلوقتي
هي/ ايه يبني انت بتنام بدري ولا ايه احنا هنا ف اسكندرية يعني بنام الصبح
انا/ يستي عارف بس احنا لسه راجعين من مشوار اسود والواحد مهدود حيله
هي/ خلاص تعال خدلك دش عبل ما اجيبلك بجامة من بتوع جوزي تنام بيها
انا/ لا عادي هانام بهدومي كدا مفيش حاجة
هي/ لا مينفعش لازم تاخدلك دش سخن وتريح جسمك كدا .... خش املا البانيو مية سخنة واقعد فك جسمك فيه كدا
انا/ حاضر دليني بس ع طريق الحمام وسيبيني
دخلت الحماك قبلي ملت ليا البانيو (عندنا ف اسكندرية اسمه بانيو ف اي حتة تانية بيسموه طشت هههه بيس افلاحين بيس هق هق هق هق) وطلعت ودخلت انا خلعت هدومي ونزلت ف المية وحسيت براحة جامد وجسمي بدأ يفك وريحت ف البانيو ونمت بسبب اني جسمي مسترخي لحد ما فوقت ع دخلة سلمي الحمام.... فحاولت اني اداري نفسي ف البانيو ع طول.....
هي/ ايه اتخضيت كدا ليه انا جايبالك الببجامة
انا/ هو ينفع تخشي ع حد الحمام وهو قالع كدا بزمتك
هي/ ااه لو حد زيك كدا ينفع امال بو تعرف اني جية انزل معاك البانيو هتعمل ايه
انا/ انتي اكيد بتهزري او مش فوعيك
هي/ لا ف وعيي (خلعت البرنس اللي كانت لبساه ع اللحم وجت نزلت ف البانيو ع طول)
قمت طلعت من البانيو واخدت البرنس اللي كانت لبساه وداريت بيه نفسي.... طلعت من البانيو وشدت البرنس مني ومسكتني من ايدي وشدتني ونزلتني ف البانيو تاني
هي/ ايه مالك خايف من ايه ده انا هاساعدك ان جسمك يفك متقلقش
انا/ انتي شاربة حاجة ولا مال بالظبط
هي/ لا مش شاربة حاجة بس انت شكلك خام خالص لسه.... غريبه واحد زيك كدا ميكونش وقع ولا بنت قبل كدا (شدتني قدعدتني ف البانيو وبقيت ف وشها ع طول) اقعد بس واهدا
)وصف ليها : طولها 160 سم جسمها برونزي جسمها متناسق مع طولها بزازها قد الرمانة وحلماتها واقفة وطياظها كبيرة ومدورة) مدت ايدها مسكت بتاعي مرة واحدة
هي/ اخدت بالي منه وانت نايم ف القطر وكان واقف كنت هتجنن وقولت لازم اجربه
انا/ (بينت ليها اني مستغرب ومش عارف حاجة وسيبتها مع نفسها) انتي هتعمل ايه
هي/ همتعك سيب نفسك ليا بس وملكش دعوة
مردتش ابين ليها ان عندي اي خبرك ف النسوان واني اتعاملت ف الجنس قبل كدا وسيبت نفسي وهي خلتني طلعت قعدت ع حرف البانيو ومسكت بتاعي وبدات تدعك فيه وهو قام ف ايدها اللي ولعت فيه ع طول.... ساعة ما بتاعي قام خلتني طلعت من البانيو وطلعت هي كمان و لقيتها راحت وقفت و سندت ع الحيطة وخلتني اقف و راها ع طول
هي/ عايزاك تدخل بتاعك ف كسي ع طول وتفشخني
رحت وقفت وراها وهي فلقست ليا وظهرلي كسها وحطيت بتاعي عليه من برا بس مدخلتهوش لقيتها هي مدت ايدها ومسكته ودخلته كسها بنفسها وخلتني ابدأ اتحرك وانيك فيها بسرعة وكل ده وانا باتعامل معاها كاني معرفش حاجة الجنس وعملت زي ما هي بتقول وبدأت انيك فيها بسرعة لحد ما اتشنجت و ونزلت ع الارض وهي بتجيب .... وقفت تاني و وشها ف وشي ومسكت بتاعي
هي/ ايه ده ده انت جامد اهه فاكراك هتجيب من اول ما تلمسني ..... يلا عايزاك تنيكني ع الواقف كدا عايزة عيني تكون ف عينك الحلوة دي وبتاعك ده بيفشخ ف كسي
اتشعبطت ف رقبتي ورفعت رجليها وخلتني مسكتها ومسكت بتاعي ودخلته ف كسها من قدام وبدأت انيك فيها تاني بس مش بنفس سرعة اول مره كنت هادي ف المرة دي فضلنا ع الوضع ده شوية لحد ما خلتني اشيلها من رجليها الاتنين واطلع بيها من الحمام واروح بيها ع اوضة النوم.... دخلت اوضة النوم وانا لسه شايلها ورحت نزلتها ع السرير وبتاعي لسه فيها وبدأت انيك فيها تاني بسرعة لحد ما هي جابت تاني مرة وانا كمان كنت هجيب
انا/ هنزل انزلهم فين
هي/ هاتهم ف كسي
انا/ انتي هبلة يست انتي اجيبهم ف كسك ازاي
هي/ يا عم واخدة وسيلة هاتهم جوا
نزلتهم ف كسها واترميت فوقيها وهي كانت اتهلكت مو المجهود ده فعدلتها ع السرير ونيمتها وطلعت نمت جمب منها واتغطينا سوا لحد الصبح ........ يتبع
انا هختم السلسة دي قبل رمضان عشان عارف ان مفيش حاجة يتنزل ف رمضان فمحدش يستعجلني بقي دمتم بخير

الجزء الثامن
بشكر الناس اللي بتشارك وتشجع بس معلش مبعرفش ارد ع حد عشان قليل جدا لما افتح ......
قمت الصبح ليقت نفسي ف حضنها ولسه عريانين زي ما احنا فصحيتها لقيتها قامت مخضوضة
انا/ ايه اتخضيتي ليه كدا
هي/ (قعدت شوية عبل ما استوعبت) لا بس نسيتك واستغربت ههههههه (انا بعبر عن الضحك كدا عشان الايموشن مش هيظهر ودي حاجة حابب اوصلها للفلاح اللي كان داخل بيتريق)
انا/ تب قومي يلا خدي دش عشان انتي كدا من بالليل
هي/ منتا اللي هلكتني اعملك ايه مكنتش اعرف انك كدا
انا/ اديكي عرفتي
هي/ بس انا مستغربة ازاي معندكش خبرة خالص ف الجنس انت منمتش مع واحدة قبل كدا
انا/ بقي انا معنديش خبرة ههههه..... انا سيبتك بس براحتك امبارح وخليتك انتي اللي تسيطري ف البداية
هي/ يبقي نكت نسوان قبل كدا اكيد
انا/ نسوان وبنات وليلة كبيرة اوي سعادتك هههههه
هي/ شكلك مش سهل .... هقوم انا اخد دش غشان احضر الفطار ونفطر سوا قبل ما تمشي
انا/ تب استني ناخد دش سوا احسن
هي/ هههههه لا يا خفيف مش عايزة اتفشخ هاخد انا دش عالسريع وانت كمل نوم عبل ما اخلص
سبتني واخدت هدوم وراحت ع الحمام وانا مسكت فوني عشان اشوف الساعة كام لقيته مقفول افتكرت اني قافله من امبارح ففتحه عشان اشوف الوقت لقيت 36 مكالمة لم تصل ..... قعدت استني عبل ما سلمي تطلع من الحمام لقيت فوني بيرن وكانت سلمي بنت خالي
انا/ ايه يا سلمي هو انتي مصدقتي اني فتحت الفون؟
سلمي/ انت فين؟
انا/ تب قولي صباح الخير الاول طيب
سلمي/ خير ايه يا محمد واحنا الساعة 12 الضهر وانت لسه مروحتش البيت انت فين يا محمد؟
انا/ انتي بتكلميني كدا ليه يا سلمي..... اتكلمي عدل معايا ولاحظي ان في فرق سن بينا يعني تكلميني باحترام
سلمي/ بص انا مش هاكلمك خد نادية اختي تكلمك اهه
نادية/ ايه يا محمد
انا/ عقلي اختك الهبلة دي والنبي عشان قرفتني
نادية/ يعني انت اللي عدل قوي..... المهم فينك؟
انا/ بايت عند واخد صحبي ف محرم بك
نادية/ عند واحد صحبك ولا واحدة صحبتك
انا/ تعرفي عني كدا يعني ؟
نادية/ يا سهون يا طيب انت ده انت سلمي فضحتك متقلقش
انا/ بنت الوسخة ده انا هطلع ميتينها بس لما اجي
نادية/ لما تيجي بقي.... المهم بقي متغيبش وتعال.... خد سلمي معاك اهه
سلمي/ الو.....
انا/ ايوا يبنت الجزمة ده انا هطلع ميتين امك عشان قولتي لابوكي وعدتها لكن تفضحيني كدا ده انا هنفخك
سلمي/ لا متقلقش هي نادية بس اللي عارفة هي وخالك
انا/ تب بتقولي ليها ليه بروح امك
سلمي/ اختي الكبيرة وكل اسراري معاها عادي يا محمد وبعدين متقلقش مش هتقول لحد
انا/ لا اقلق مهي اختك الكبيرة سرها مع امك و امك حنكها ما يتبلش ف فولة يبقي كل نسوان القرية عرفت انا حاسس بكدا ده انا هفشخك
سلمي/ محمد الفاطك دي تقولها مع البنات اللي بيجو ليك البيت لكن انا لا
انا/ تمام قوي غوري ف داهية بقي وحسابك لما ارجع
قفلت معاها وانا مخنوق ع الاخر وببص ع الباب لقيت سلمي التانية واقفة وكانت طلعت من الحمام وملبستش هدومها وكان حسمها مبلول
سلمي/ ايه يا محمد صوتك عالي وانت بتتكلم ف الفون كدا ليه
انا/ لا مفيش دي بنت خالي وكلامنا كدا ع طول
هي/ لا في انت كنت بتزعق و وشك باين عليه الغضب ف حاجة حصلت
انا/ لا مفيش روحي شوفي انتي بتعملي ايه..... خلصتي ف الحمام
هي/ اها هروح البس بس قوم تعال ادخل يلا
قمت واخدت الفوطة اللي كانت سيبهالي ع السرير ولفيت بيها جسمي ورحت ع الحمام كانت هي خلصت لبس وطلعت .... دخلت استحميت ولبست هدومي اللي كانت ف الحمام من امبارح قبل النيكة وطلعت لقيتها حضرت فطار فقعدنا كلنا ف المطبخ وخلصنا اكل وهي مركزة معايا
انا/ مالك مركزة قوي كدا
هي/ وشك عليه غضب جامد متحاولش تداري قولي ف ايه
انا/ اووووووف حاضر يستي..... سلمي بنت خالي شافت بنات عندي ف البيت قالت لابوها واختها ... مش عايزني اغضب يعني
هي/ تب اهدا كدا وروق بالك ومتقلقش من حاجة اكيد خالك مش هيروح يقول لابوك ولا امك يعني تلاقيه بيحبك ومش هيفضحك
انا/ انا مليش اب وام وخالي عارف بقاله فترة وكلمني بس سلمي راحت فضحتني هاطلع ميتنها انا لما اروح
هي/ ملكش اب وام ازاي؟
انا/ دي حكاية طويلة متشغليش بالك بيها
هي/ حكاية ايه احكيلي هما ماتو ولا ايه
انا/ يا ريتهم ماتو مكنش ده حصل
هي/ انا مش فاهمة حاجة خالص.... احكيلي وفهمني
انا/(حكتلها كل اللي حصل لحد امبارح من غير الجنس اللي حصل ) هاه فهمتي
هي/ و**** انا مش عارفة اقول انك غلط ولا صح..... لو قلت غلط فهما غلطو ف حقك الاول لو قلت صح فهي ف الاول والاخر امك
انا/ مش مهم صح ولا غلط مبدورش انا ع الكلام ده
هي/ اسفة لو ازعجتك بسبب الحكاية دي
انا/ لا عادي خالص مفيش مشاكل..... احنا دخلنا ع الساعة 2 دلوقتي هاقوم امشي انا بقي عشان ميفضلوش يوجعو دماغي انا مش ناقصهم
هي/ تمام ممكن رقمك عشان لما احب اكلمك
انا/ تمام (اديتها الرقم) ابقي رني ف اي وقت تحبي
هي/ ابقي كرر الزيارة وطمني عليك لما توصل
انا/ حاضر سلام يلا
نزلت من عندها وانا خارج من باب العمارة لقيت حد بينده عليا و وقفني.....
البواب/ يا استاذ يا استاذ؟
انا/ ايوا يا حج ف ايه
البواب كنت بتعمل ايه فوق ودخلت ازاي هنا
انا/ جي مع اختي امبارح الساعة 1 كنت بوصلها و مروح
البواب/ اختك مين اللي جي توصلها دي
انا/ مدام سلمي.... هاه عايز ايه انت ) ف الوقت ده طلعت الفون ورنيت عليها و سيبت الفون مفتوح)
البواب/ تب هات بطاقتك كدا اتأكد
انا/ اختي من امي يا عم انت وبعدين هو تحقيق ولا ايه
البواب/ ايوا تحقيق طالما دخلت العمارة دي لازم اعرف انت رايح فين وجي منين
انا/ بقولك ايه متقفلنيش مش فايقلك انا ع الصبح (كنت لسه همسك فيه لقيت سلمي نازلة)
هي/ ايه ياعم سلامة ف ايه
البواب/ الجدع ده بيقول انه نازل من عندك وبيقول انه اخوكي قولتله هات بطاقتك بيقول انك اخته من الام
هي/ ايوا ده الاستاذ محمد اخويا الصغير من امي وكان بيوصلني امبارح ومروح
انا/ هاه ارتحت يا عم
البواب/ خلاص يا أستاذ انا اسف معرفكش..... انا اسف يا مدام سلمي
انا/ خلاص يا عم اطلعي انتي فوق يلا يا سلمي عايزة حاجة
هي/ لا يا حمو روح يلا توصل بالسلامة
طلعت هي فوق وانا مشيت وعمال اضحك لحد ما هي رنت عليا وكلمتني وفضلنا نضحك ع اللي حصل..... رحت ركبت العربية وكانت لسه بتحمل فقعدت شوية فيها لحد ما تكمل وقولت افتح فيس بقالي يومين مفتحتش.... فتحت لقيت كذا طلب صداقة مبعوت من ضمنهم اكونت بنت فقبلتهم وقعدت اقلب شوية لحد ما لقيت البنت اللي لسه قابل الطلب بتاعها داخلة تكلمني
هي/ هاااي (قديمة قوي)
انا/ هاااي... مين؟
هي/ مش عارفني ولا ايه ؟
انا/ بشم ع ضهر ايدي انا هه
هي/ انا واحدة معاك ف الفصل
انا/ عرفتك كدا انا يعني؟
هي/ انا دنيا يا محمد اكيد عرفتني كدا يعني
انا/ دنيا؟ ازيك عاملة ايه معلش معرفش انه الااك بتاعك
هي/ عامل ايه انت بقالك فترة بتيجي يوم وتغيب 10 ايه فينك
انا/ شوية ظروف يا دنيا و**** وامور خارجة عن ارادة الواحد .... ف حد سأل عليا يعني
دنيا/ اه اتبعتلك انذار النهاردة غير كدا يا محمد انت مبتخدش دروس واللي يفوتك هتعوضه ازاي.... ده غير المشكلة اللي انت عاملها مع استاذ عامر وضحكت عليه الفصل كله هههههه
انا/ متقلقيش كدا كدا هلم نفسي قبل الامتحانات اهي فاضل عليها شهر بس اهه
دنيا/ هتلحق؟
انا/ هابهرك ف الاخر متقلقيش وهجييب اعلي منكم ف الاخر زي كل سنة
دنيا/ اما نشوف..... ع العموم انا معايا مذكرات الدروس والورق هبقي اصورهولك وابعتهولك
انا/ تمام وتبقي عملتي معايا واجب كبير قوي (ببص ع اللي راكبة جمبي لقيتها حاطة عينها ف الفون وساعة ما بصتلها ديرت وشها بسرعة) ف حاجة يا خالتي
اللي راكبة جمبي/ لا مفيش
انا/ تمام بصي قدامك بقي ومتشغليش دماغك بفوني
هي/ وانا ابص لفونك ليه ده انت قليل الأدب حتي وانت واللي بتكلمها دي ….. مهو اهلها مربوهاش عشان كدا بتكلم شباب
انا/ ولا انتي اهلك ربوكي وانتي صغيرة ولا جوزك عارف يحكمك شكله عشان كدا بتعتدي ع خصوصيات الناس ولولا اني عامل احترام انك اكبر مني ف السن كنت مسحت بيكي الاسفلت
قلتلها الكلمتين دول وهي هاجت وصتها علي من هنا والركاب اللي ف المشروع(اسمه ميكروباص برة اسكندرية عشان عارف ان ف فلاحين مش هيفهمو ههههه) حاولو يهدوها ويهدوني عشان بدأنا نرد ع بعض بالفاظ وحشة لحد ما السواق وقف ع جنب وركب كل واحد فينا ف مكان عشان يهدي الوضع..... قعدنا ساكتين شوية والناس كانت قاعدة تلوم فيا لاني الصغير ومينفعش وهي قدم تمي والحورات دي لحد ما نزلنا من المشروع وسيبتها ومشيت …. رحت ركبت المواصلة التانية عشان اروح ونسيت اني كنت بكلم دنيا ع الشات وبفتح لقيتها باعتة رسايل يامة وانا كنت فاتح الشات ومبردش
انا/ معلش حصل مشكلة ف المشروع ومكنتش برد عليكي
دنيا/ ولا يهمك.... انا هقفل بقي عشان بابا جه من الشغل هبقي اكلمك بعدين
انا/ تمام سلام
دنيا/ سلام وخلي بالك من نفسك توصل بالسلامة
قفلت معاها وانا فرحان جدا انها كلمتني وكنت نسيت الهموم اللي انا فيها خالص..... وصلت المكان اللي فيه وانا مروح عديت من قدام بيت خالي لقيت سلمي واقفة برة هي ونادية فدخلت ليهم
نادية/ حمد**** ع السلامة
انا/ سلمي كلمة واحدة هقولها ليكي ومش هكررها تاني معدش ليكي دعوة بيا تاني خالص ولا تكلميني تاني انتي ف حالك وانا ف حالي تمام
قولتلها كدا واخدت بعضي ومشيت ع طول وحاسس اني مرتاح وكان جبل انزاح من ع صدري .... يدوب روحت ودخلت البيت لقيت نادية جية ورايا
نادية/ ايه اللي انت قولته لسلمي ده يا محمد
انا/ اللي مفروض يتقال يا نادية انتي مشوفتيش هي بتعمل ايه
نادية/ دي بتعمل كدا عشان بتحبك وخايفة عليك يا محمد ولا انت متلسعتش من المرة اللي فاتت..... اديك اتسببت ف ظلم واحدة بتحبك من غير زنب .... المرة دي بقي هتبقي غلطان ومش عارفين ايه اللي هيحصل
انا/ نادية فكك من الحوار القديم ده..... انا علاقتي بسلمي انتهت غير كدا علي ابن عمك بيحبها
نادية/ علي؟؟!!! ده بشخة يا محمد
انا/ مهي اختك شبهه برضو..... وانا مش ناقص وجع دماغ يا نادية..... غير كدا انا بحب واحدة تانية
نادية/ انت ليه كدا يبني عمال تقسي ع اللي حواليك لو فضلت ع كدا يبني هتخسر ناس يامة بتحبك
انا/ انتي اللي بتقولي الكلام ده يا نادية ومش عارفة امك بتعاملني ازاي مش عارفة ايه اللي حصلي وكل اللي انا فيه ده دلوقتي..... نادية عشان منروحش بعيد ابعدي سلمي عني وخليها تفكها مني عشان انا لسه بعتبرها زي اختي
نادية/ يعني اللي انت بتحبها احسن من سلمي يا محمد
انا/ انا بقول ايه وانتي بتقولي ايه.... نادية الكلام اللي قولته ليكي قوليه ليها وخلاص وفكينا بقي (الفون رن وكانت سهير وهي شافت الاسم)
نادية/ هي دي بقي اللي بتكلمها.... رد عليها
انا/ لا مش هي دي دي بقي واحدة من اللي اختك قالتلك عليهم اللي بيجو هنا..... هاه عايزة حاجة تاني
نادية/ انا ماشية يا محمد عشان لو وقفت معاك تاني اكتر من كدا هزعل منك بجد
سابتني ومشت وانا رديت ع سهير
سهير/ ايوا يا محمد اختفيت ليه تاني النهاردة
انا/ حوار كدا ايه عايزة ايه انتي دلوقتي؟!
سهير/ دنيا كلمتك النهاردة ولا لا؟
انا/ وانتي عرفتي منين ان دنيا كلمتني؟
سهير/ منا اللي اديتها بروفايلك وخليتها تخش تكلمك
انا/ مش قولتلك خليكي برا الموضوع ده يا سهير وقولتلك برضو اني عايزها تيجي مننا احنا
سهير/ انا مقولتلهاش حاجة انا اديتها الااك بس وسيبتها تتعامل ومسألتهاش حتي كلمتك ولا لا
انا/ تمام خليكي برا الموضوع ده بقي
سهير/ هو انت مش واثق فيا ولا ايه يبني.
انا/ يستي مش حكاية ثقة بس ده موضوع خاص بينا احنا ومش عايز حد يكون بينا فيه فهمتي ولا لسه
سهير/ فهمت خلاص المهم مقولتليش هنعمل ايه مع رشا
انا/ سيبك من الموضوع ده خالص وانا هحلهولك وفكك بلا فيديو بلا قرف
سهير/ يعني كل اللي عملناه ده ع الفاضي
انا/ لا مش ع الفاضي انا نكتها وانتي شوفتيها بتتناك
سهير/ واستفدت ايه انا بقي
انا/ استفدتي اني هنيكك انتي وهي قريب مع بعض.
سهير/ بتهزر صح؟
انا/ لا مش بهزر..... مش عاجبك ولا ايه؟
سهير/ ايوا مش عاجبني طبعا .... محمد انتي مش شايفني غير مجرد شرموطة انا عارفة
انا/ انا مقولتش عليكي كدا ولا قولتلك كدا وافتكري اني مش اللي قولتلك عايز انيكك انتي اللي طلبتي مني هه مع اني كان ممكن اهددك بالفيديو وانيكك كل يوم بسهولة بس انا مش كدا
سهير/ تب واللي انت بتقوله ده يمحمد ميدلش ع غير انك شايفني شرموطة
انا/ انا مش ف نيتي كدا ع فكرة انتي اللي بتقولي كدا ع نفسك
سهير/ خلاص يا محمد طالما الامر كدا يبقي كل واحد فينا ف حاله
انا/ تمام و فديوهاتك اللي معايا اعتبري انها اتمسحت عشان هقفل معاكي وامسحها.... سلام ومعدش ترني ع رقمي تاني ولا تكلميني
قفلت معاها ومسحت رقمها وفتحت اللاب توب ورفعت فديوهاتا ع ايميل جوجل بتاعي وحذفتهم من ع الجهاز ورنيت ع ياسمين عشان تجيلي بس قالتلي انها مش هتعرف تطلع عشان ابوها وامها ف البيت دلوقتي قفلت معاها وانا زهقان مش عارف اعمل ايه..... ف وسط دوامة الزهق حصل اللي زود الطين بلة لقيت اسماء اختي بترن عليا
انا/ ايوا يا اسماء عاملة ايه ؟
اسماء/ كويسة..... ع فكرة انا زعلانة منك؟
انا/ ليه؟
اسماء/ ع اللي عملته ده مكنش ينفع كده يا محمد
انا/ اسماء متكلمنيش ف الموضوع ده عشان مزعلش منك.... امك طلعت من العمليات ؟
اسماء/ ايوا والحمدلله العملية تمام مش هتيجي تشوفها
انا/ لا مش جي ورايا مدرسة ومذاكرة
اسماء/ هو انت مبتحسش يا محمد يبني دي امك
انا/ كل شوية واحد يكلمني ويقولي الكلمة دي ... اسماء اقفلي دلوقتي عشان مخنوق جامد ولو اتكلمت اكتر هتزعلي مني.... هابقي اكلمك بعدين لما اهدا
قفلت معاها وانا زهقان اكتر فمعرفتش اعمل ايه من الزهق فنمت.... قمت الصبح ف معاد المدرسين واخدتي بعضي ورحت.... قضيت الحصص اللي قبل الفسحة كلها متجاهل الكل ومبردش ع حد وساكت لخد ما طلعت فسحة.... فضلت الف شوية ف حوش المدرسة واخر ما زهقت اخزت بعضي ورديت ع الفصل وانا رادد قابلت...... يتبع
الشخصية اللي جاية دي ليها دور مهم جي اتوقعو مين هي وقولولي دمتم بخير

الجزء التاسع
ازيكم عاملين ايه .... معلش معدش بافتح قد كدا عشان فوني بايظ اليومين دول وبكتب من عليه بالعافية فاعذروني واديني باحاول ع قد ما اقدر اخلص السلسلة دي قبل رمضان كل سنة وانتو طيبيين ..... يلا نبدا
وقفت الجزء اللي فات لنا قابلت حد ف الندرسة وقلت انها شخصية ليها دور مهم ف القصة و ف ناس اتوقعت انها دنيا بس غلط
رضوي(واحدة معايا ف الشارع اصغر مني بسنة كانت السبب مع سامية ف المشكلة اللي حصلتلي)/ محمد... محمد ؟
انا/اهلا يا رضوي عايزة ايه .... يا رب تخلصي بسرعة عشان الفسحة هتخلص وانا عندي حصص
رضوي/انت لسه زعلان من اللي حصل يا محمد
انا/نهارك سعيد (سيبتها ومشيت )
رحت دخلت الفصل واستنيت لحد ما الفسحة تخلص ولقيت اسامة جه وقعد جمبي
انا/ازيك يا اوس اوس عاش من شافك
اسامة/انت قلت لفايزة اللي حصل ليه يا محمد
انا/فايزة؟؟!!! ااااه .... فهمت تمام ..... تب منتا اللي قولتلها الاول وبعدين هو مش زنبي ان انت خول يا اوس اوس
اسامة/ متغلطش يا محمد واعرف ان اللي انا عملته ده غصب عني مش بمزاجي يعني انا مش خول
انا/ لا اللي عايز اخته تتناك من صاحبه يبقي خول يا اسامة مش كدا برضو هه
اسامة/اهي كانت لحظة نزو وعدت يا محمد .... وبالنسبة لموضوع ياسمين بقي ايه اللي هيحصل
انا/ انت ناسي ان انت ماضي ولا ايه .... والبنت اللي اتفحت دي مين هيلبسها
اسامة/بس انت اللي فتحتها مش انا .... يبقي انا اتجوزها ليه
انا/ فتحتها او مفتحتهاش اديك اتحطيت قدام الامر الواقع وانت ماضي ع ورق وغير كدا منتا زاير طيظها قبل كدا ولا بقي عليها كخة يعني
اسامة/يعني انت تعمل العملة وانا البسها يعني
انا/يا عم لا عاملة ولا قرف وبعدين دي البت ملبن وكل يومين تلاتة بتيجي تتدرب عندي شوية كدا عشان تعرف تظبطك بعد الفرح ..... ده غير ان اختك فايزة بتحبها كمان و موافقة ع الجوازة دي ومناظراها
اسامة/ هو انت قلت لفايزة كمان ع الحكاية دي؟
انا/ ييييييي يا عم دي شافت الفيديو بتاعك وقبل ما ياسمين تيجي هنا بتكون عارفة
اسامة/تب انت قولت ليها الكلام ده كله ليه يا محمد مش المفروض اللي حصل ده يفضل سر
انا/ اصل هيبقي شكلها وحش اوي لما تكون هي بتحكيلي كل حاجة وانا لا ...... لا ودي هي كمان اللي قالتلي ع اللي انتو عايزين تعملوه هه
اسامة/ازاي هي حكتلك ع حاجة زي دي وانا كنت مامنها ع السر ده
انا/ و**** يا اوس اوس من اول نيكة اعترفت بكل حاجة ههههههه
اسامة/(بصدمة) انت بتقول ايه .... انت بتتكلم بجد ولا بتهزر
انا/تب لما تروح ابقي اسألها يعم لو مش مصدقني
اسامو/انت اتخطيت حدودك وزيادة يا محمد وهتندم ع فكرة
انا/(بعصبية) انت اللي بدات يوم ما فكرت تيجي ع حد تبعي او يخصني وتجنبني بقي يا اسامة عشان مقلبش عليك اكتر من كدا
سابني وطلع من الفصل وانا طلعت الفون ورنيت ع فايزة وقولتلها اتي قولت لاسامة وهي اتضايقت ف الاول بس هدت بعد كدا وقالتلي ييبني بقي اتصرف معاه ..... خلصت الفسحة والحصة اللي بعديها و بعد ما الحصة خلصت لقيت شريف جه قعد جمبي
شريف/ ايه بتختفي مرة واحدة كدا وتظهر .... بتروح فين؟
انا/ولا فين لثاديني قاعد اهه
فضلنا نتكلم انا وشريف ف اي مواضيع تافهة واحنا قاعدين كان وشي انا ف وش سهير وكان باين ع وشها الزعل والعتاب كل ما تبصلي كانها بتقولي انا مش عايزة اخسرك بس انت اللي شايفني محرد شرموطة بالنسبة ليك ..... مردتش ادي اهتمام ليها وفضلت اتكلم انا وشريف وكنا دخلنا ف نص الحصة التانية ومكنش مدرس دخل لسه لحد ما لقينا استاذ عامر دخلنا احطيات ولما لقاني انا وشريف قاعدين جمب بعض طلعنا برا احنا الاتنين وكان شريف عايز يشد قصاده بس انا اخدته وطلعنا برا
شريف/ يا عم طلعتني ليه كنت هطلع ميتين امه ف الفصل عشان يحرم تاني
انا/ يا عم فكك منه حتي مش هنضطر نسمع ايفهاته البضان اديك شفت اخر مرة رديت عليه عملت منه كلوت هههههه
شريف/ محمد انا عايز اسألك سؤال بس تجاوبني عليه بصراحة مش تخلع ..... ايه اللي حصل بينك وبين اسامة ومتقليش هتعرف بعدين لان الامور استوت ع الاخر
انا/بس يا شريف نصيحة اخوية .... متسألش ع حاجة لو عرفتها هتزعلك خالص واحتمال تقطع علاقتك بيا وباسامة فسيبها تيجي بالتدريج كدا
شريف/انا مش فاهم حاجة بس شكل الموضوع كبير خالص
انا/اكبر من ما تتخيل يبني بس لازم هيجي يوم وتعرف
شريف/ تب سؤال كمان بقي معلش .... ايه اللي بينك وبين سهير اوعي تكون مأنتم هههههه
انا/هو انت بتراقبني ولا ايه يبني هههههه
شريف/الفصل كله مراقبك متقلقش مهو احا مفيش واحدة عاوزاك تعدي من تحت ايدها
انا/لا يا عم متقلقش مفيش بينا حاجة غير اني كنت بأبل الجلدة بس هههه
شريف/ تبل الجلدة اااه ..... ايه ده احا انت بتهزر يلا
انا/ اهزر ليه يبني هو انا هكدب عليك هو ده اللي حصل
شريف/احا وجبتها ازاي دي ... دي لبوة محدش يقدر عليها هي ورشا انت مشوفتش اسامة كان بيلف وراهم ازاي ههههه
انا/ حبيبي مفيش حاجة تصعب ع صحبك وبعدين متشبهنيش بالخول ده انا غير يابا
شريف/برضو مش مصدق شكلك بتهبد
انا/ تب اقولك ع حاجة كمان انا دوقت اللبوة رشا كمان اللي انت بتقول عليها صعبة
شريف/ خخخخخخخ احا انت بتقول ايه .... انت ضارب ايه يلا
انا/تب و**** الاتنين دول انا نايم معاهم ولو عايز اثبات تعال عندي البيت بعد العصر وانت هتعرف
شريف/ بتتكلم جد ولا بتهزر؟
انا/ احا هو انا ههزر ليه يبني انا مش قولتلك تعال بعد العصر وانت هتصدق
شريف/ تعرف لو بتهبد هاجي انيكك انت العصر هههههه
انا/ لا بكسمك انا مش خول هههههه ..... المهم وانت جي بقا ابقي هات معاك حاجة لزوم القعدة عشان هتتفرهد من اللي هتشوفه ههههه
شريف/ تمام اما نشوف يا علق بس زي ما قولتلك هههههه
عدي اليوم الدراسي واخدت شنطتي وماشي وشريف راح دروسه لقيت دنيا بتنادي عليا وانا طالع من باب المدرسة
انا/ اهلا دنيا عاملة ايه
دنيا/ الحمد**** وانت ... مروح؟
انا/ اه منتي عارفة ما باخدش دروس .... وانتي موركيش دروس
دنيا/ لا مجموعتي لسه بكرة
انا/ تمام يلا بينا
طلعنا روحنا الموقف عشان نركب ..... جينا نركب التوناية لقيت رضوي فيها ومكنش فاضل غير كرسيين ليا ولدنيا فمرضتش اركب
دنيا/ ايه مش هتركب ليه
انا/ استني هنركب التوناية اللي بعدها
رحنا بعيد شوية عن التوناية انا ودنيا
انا/ مض هينفع اركب مع البت دي ف عربية واحدة عشان متحصلش مشاكل
دنيا/ مشاكل ايه هو انت تعرف البت دي اصلا
انا/ اه دي جارتي وبينا مشاكل جامدة فالاحسن ان احنا نستني العربية اللي بعدها
دنيا /تمام براحتك
استنينا لحد ما التوناية اللي بعدها حملت وركبنا وطلعنا وركبت انا ودةيا جمب بعض وحاولت ع قد ما اقدر اني ما اكونش لازق فيها ف ف القعدة مع ان التوناية ضيقة وهي لاحظت كدا
دنيا/ع فكرة انا صورتلك الورق بتاع الدروس
انا/بجد؟... الف شكر ليكي تسلميلي يا رب
دنيا/(حسيتها فرحت لما استخدمت ياء الملكية ف الكلام ليها) لا عادي مفيش مشاكل لازم ملنا نساعد بعض
اخدت منها الورق جيت ادفع ليها تمن التصوير لقيتها بترفض .... اصريت عليها اني لازم ادفع تمنه ودفعت الاجرة كمان وفضلنا نتكلم ف مواضيع ف المدرسة لحد ما وصلنا ونزلنا وكل واحد مشي ف طريق بس حسيت انها فرحانة جدا مع ان ال**** مداري وشها وانا كمان كنت فرحان اني كنت بتكلم معاها ولقيت اهتمام منها .... ومش عارف اوصف فرحتها لما قولتلها هكلمك بالليل بس بينت ليها انه عن الدراسة يعني مش ..... كملت ف طريقي ورايح ع القرية لقيت صوت جي من وريا فببص لقيتها رضوي طالعة من المكتبة اللي ع اول القرية
رضوي/ محمد استني معلش
انا/ عايزة مني ايه يبنتي انا مليش كلام معاكي
رضوي / انا عايزة اعتذرلك يا محمد ميبقاش قلبك اسود كدا
انا/لا انا قلبي اسود ومش قابل اعتذارك حلي عني بقي
رضوي/هو انت مرضتش تركب معايا ف العربية عشان اللي معاك دي وخايف لاكلمك قدامها .... هي مين دي
انا/ لا مش خايف وبعدين انتي مالك مين دي ..... دي واحدة لا مؤاخذة ف اللفظ مش شرموطة زي ناس اعرفها .... سلام
اسيتها ومشيت وانا بلعن فيها بسبب اللي حصل منها هي والشرموطة سامية فيا الاول وبلعن فيها انها عكرت مزاحي بعد ما كنت رايق بعد كلامي مع دنيا .... روحت البيت طبخت (ع فكرة انا طباخ ممتاز ههههه) واكلت و روقت البيت وبعد كدا قعدت ع اللاب جهزت الحاجات اللي هيتفرج عليها شريف ع اللاب عشان ميعكش الدنيا وقعدت استنيت لحد ما العصر اذن وهو مغيبش وجه ع طول
شريف/ ايه يبطل عامل ايه
انا/ منا لسه سايبك ف الندرسة يا علق ف ايه
شريف/خد بس كدا اللب والفانتا دول وجهزلنا القعدة لما نشوف اخرتها معاك
انا / خير يا علق متقلقش مع ان احنا ميجيش من ورانا خير انا عارف
دخلته قعد ف الريسبشن وانا دخلت المطبخ جبت كوبيات واطباق للفنتا واللب واخدت اللاب ورحت قعدت معاه
انا/بص يا شرف اللي انت هتشوفه دلوقتي ده سر ما بينا ولو حاجة منها اتعرفت انا هتفشخ من جميع النواخي
شريف/ عيب عليك يا علق انا مش من النوع اللي يخون ابدا واكيد انت عارف كدا
انا/ تمام عشان كدا انا واثق فيك
فتحت ليه اللاب وشغلتله فيديو رشا وهي معايا وسهير بتصورنا وسيبته وقعدت أأزأز لب
شريف/ ااحا دي رشا بجد يلا وانت اهه (مذهول يعيني هههه) وايه البتاع ده كله ايه ده يلا
سيبته ف ذهوله لحد ما الفيديو خلص وانا قاعد اوفرج ع الرياكشن بتاعه وبضحك
شريف/ تب ادي رشا فين سهير بقي
انا/ امال مين اللي بيصور ؟
شريف/احا ..... هي سهير اللي بتصوركم؟ .... تب هي رضت تصور صاحبتها ازاي
انا/ صاحبتها اساسا ما شافتهاش امال انا مغني وشها ليه ..... امال بقي لو تعرف ان سهير هي اللي وصلتني اني انيكها هتعمل ايه
شريف/ يا ولاد المناجيس ..... يمنجوس انت كمان عملت ده كله ازاي يلا
انا/ اسرار يسطا مش هينفع تطلع لاننا بنفضح ناس من المدرسة وهيعملولنا مشاكل
واحنا قاعدين بنتكلم لقيت الباب بيخبط فقولت لشريف يقوم يفتح الباب
شريف/ تب اللي واقف ده هاقوم منه ازاي (بيشاور لبتاعه)
انا/ يا عم قوم اعدل هدومك وافتح بطل كسل قام يفتح الباب وانا فضلت قاعد شوية صغيرين بس استغرب الهدوء اللي حصل فجأة ده فناديت ع شريف اسأله مين بيخبط فمردش فطلعت اشوف ف ايه لقيت شريف واقف متنح و ف وشه رشا واقفة متنحة برضو وبتتمني الارض تنشق وتبلعها..... والاتنين ساكتين وانا كمان وقفت تنحت معاهم لما شفت رشا لخد ما شريف كسر الصمت اللي خيم ع النوقف ده
شريف/ انتي ايه اللي جابك هنا يبت
رشا/ جججاية اخد حاجة من محمد (بتتكلم بلجلجة)
شريف/حاجة ايه اللي جية تاخديها من محمد هو مش كان معاكي ف المدرسة من كام ساعة والحاجة دي متنفعش تستني لبكرة ف المدرسة ولا هي حلوة ف البيت هنا ...... وايه الحاجة المهمة اللي تخليكي تركبي موصلات وتيجي هنا
وقفت رشا مش عارفة ترد وبتبصلي ودعتها ع وشك النزول .....( طبعا عزيزي القارئ جه ف بالك ان انا وشريف متفقين ع كل ده بس اخب اقولك ان كل ده محصلش واةا مع فش انها جية) ساعتها ششريف لف وشه نحيتي وغمز ليا فعرفت هو بيرمي ع ايه
شريف/ حاجة ايه اللي عايزاها منك دي يا محمد .....
انا/ (مردتش عليه وعملت ةفسي متنح ومش عارف ارد )
شريف/ انا عارف بقي هي جية ليه .... تعالي خشي يا حلوة هتفضلي واقفة كدا
كانت رشا لسه ع حالتها وساعة ما شريف قالها كدا وقفت شوية كانها بتستوعب الموقف بعد كدا دخلت
انا/ (وقفت رشا) انتي ايه اللي خلاكي تيجي من غير منا اعرف او تقوليلي؟.... البسي بقي انا مليش دعوة باللي هيحصل
شريف/ مش عايز كلام كتير خشي اوضة النوم يلا
سمعت كلامه وراحت ع اوضة النوم ع طول وشريف وقف معايا يكلمني
شريف/ هاه هتقضي المصلحة دي معايا ولا دوقت
انا/ لا مبحبش المشاركة هتفرج ع قدراتك بس اما نشوفك ..... استمر ع الوش اللي انت لبسته ف الاول ده مش عايزها تخس بان انت عارف حاحة قبل اللحظة دي ... يلا يا وحش
دخل شريف وانا دخلت وراه بس مرضتش اخليهم يقعدو ف اوضة نومي وخليتهم يروحو الريسبشن .... راحو الريسبشن وخلاها تقلع هدومها
شريف/ بصي اعتبريني انا محمد المرة دي ..... ومحمد مش هيشارك يعني انا وانتي بس ... اخلعي يلا
خلعت هدومها وبصيت ليها حسيت انها مكسورة وبتعيط بس مرضتش اتكلم مع شريف واقوله يرطب الجو شوية ..... خلع شريف هدومه برضو بعد ما هي خلعت وبان بتاعه اللي كان كبير برضو بس مش زيي مع ان ف فرق ف الجسم بينا .... بعد ما بقو الاتنين زي ما امهم ولدتهم راح شريف ناحيتها ونزلها عتد بتاعه وخلاها تمسكه وتدخله ف بوقها وتمصه .... خلاها تمصه لمدة دقيقة بعد كدا خلاها تفلقس ونزل ورها ع طول وبدا يدخل صوابعة ف طيظها ويوسعلها الخرم عشان ينيكها ع طول وهنا حسيت انه زيي بيحب ينيك دوغري ع طول هههههه
شريف/ الااه ده انتي منضفة مش مخلية ف شعر اهه وكمان عاملة GC قبل ما تيجي شكلك كنتي مستعدة لمحمد بس جيتي من نصيبي انا المرة دي
انا/ نيك وانت ساكت يا علق وخلي يومك يعدي عشان مش نقصاك انت كمان ع المسا لا انت ولا هي
طلع صوابعه من طيظها وتف ع خرمها بعد كدا و ع بتاعه كمان وبدا يدخله ..... فضل يزق بتاعه ف طيظها لحد ما استقر جواها .... وقف شوية لحد ما خلي خرمها اخد عليه بعد كدا بدا يروح ويجي ف طيظها براحة ..... ف الوقت ده ببص عليها ملقيتش من ناحيتها اي تجاوب او رد فعل خالص كانها حتة تلج افتكرت هنا النيكة بتاعتها معايا وانها مبتحبش تتناك غير بمزاجها ..... فضل شريف ينيك فيها لمدة ظ£ دقايق بالظبط بعد كدا لقيته بيزوم ونزل لبنه ف طيظها وطلع بتاعه وهو بينهج
انا/ هاه خلصت يا وحش .... بقي عاملي فيها اسد وانت اخرك تلت دقايق
شريف/اول مرة بقي وهيجان ابن وسخة ع اللبوة دي
انا/ معلش .... قوني يا رشا خشي الحمام اغسلي والبسي وروحي وحسابي معاكي بعدين
قامت رششا دخلت الحمام وبعد مدا لبست ومشت وانا قعدت مع شريف اتكلم معاه
انا/ كسمك حظك عنب بس طيرت عليا النيكة اللي كانت جية ليا يبن المتناكة والواحد حيحان ع الاخر
شريف/ يا عم اهي مرة من نفسي منتا ليك الجايات كلها ..... بس حلوة المفجأة اللي انت عاملها ليا دي هههههه
انا/ لا مش مفاجأة يا علق هي اللي جت من نفسها انا اصلا معرفش انها جية
شريف/ احا يجدع بتتكلم جد احلف ان مش انت اللي خليتها تيجي
انا/ (حلفتله اني معرفش انها جاية ) يلا مش مهم عشان تتظ¦لم درس بعد كدا ..... وانت اوعي وحسك عينك حد يعرف ولا تبصلها بصة كدا ف المدرسة تقابلها كأنك متعرفهاش ولا عمرك شوفتها عشان مش ناقص انها تندبلي بسببك كل شوية
شريف/ مع انه امر صعب بس عيب عليك ولا كاني تطيت عليها قبل كدا هههههه
انا/حبيبي وانا بقي هبقي اظبطها واخليها تنسي الموضوع ده واجيبلك جولة تانية بدل اللي انت فضحتنا فيها دي
شريف/ تبقي حبيبي .... مش هخذلك فيها ابدا هاتها بس انت وملكش دعوة
انا/تمام قوم روح بقي عشان عايز انام
قام شريف مشي من هنا وقمت انا شلت الحاجة اللي كان جايبها ونضفت المكان وقعدت ورنيت ع رشا لقيتها فتحت ع طول زي ما تكون مستنية المكالمة وجت تتكلم انا قاطعتها بسرعة
انا/ انتي ايه اللي جابك يا كسمك عجبك اللي حصل لما وتخليني شبه الكلوت كدا
رشا/ انا اسفة و**** بس كنت عايزة اعملك مفاجأة واكلمك ف موضوع كدا
انا/ مكناي كلمتيني ف الفون يا علقة
رشا/ منا كنت عملاها نفاجئة عشان عارفة انك قاعد لوحدك ع طول
انا/ اهو اديني مكنتش قاعد لوخدي وانتي اللي اتفاجئتي وخليتي منظرنا ابن متناكة قدامه ويا ريته حد غريب ده كمان معانا ف الفصل بس احمدي *** بقي اني عرفت المه من ناحيتك وميبصش ليكي تاني بس ده طبعا مش بالساهل كدا
رشا/ مش مهم المهم ان دي عدت ع خير ومنفضحناش اكتر من كدا
انا/ هو ف اكتر من كدا ..... المهم قولي موضوع ايه اللي كنت عايزاني فيه
رشا/ لا ده موضوع عايز قعدة مينفعش ف الفون ..... اجيلك امته
انا/ محرمتيش لسه ..... ع العموم هبقي اشوف واكلمك بعدين واقفلي بقا عشان معايا مكالمة ع الانتظار سلام
قفلت معاها وفتحت ع اسماء اختي كانت بترن
انا/ ايه يا اسماء عاملة ايه
اسماء/ .........
انا/ ايه .... ازاي؟
.............. يتبع
معلش يا جماعة ع الجزء الصغير ده سامحوني بس السبب الفون انا كنت ناوي اكبر الجزء ده بس حصل اللي خصل بقي ..... انتظروني ف اخر جزء ف السلسلة قبل رمضان .... دمتم بخير

الجزء العاشر والاخير




طبعا انا كنت ناوي انزل الجزء ده قبل رمضان بس حصلتلي ظروف وكنت سايب البيت اللي زاد الطين بلة هي ان الابحاث اتطبقت علينا ...... ف نلس كلمتني وقالت انت ندل واناني عشان موفتش بوعدك والكلام ده كله ودخلت اعتذرت لهم برضو وما اقتنعوش فاللي عايز يصدق يصدق واللي مش عاجبه فاحنا ف عالم رقمي ع فكرة والصقة دي بنزلها طواعية مش باخد مقابل عليها يعني فارجو انكم تتقبلو الاسف ....
طبعا وقفت الجزء اللي فات لما اسماء رنت عليا ..... يلا نكمل
اسماء/ الو ايوا يا محمد انا جيت عند خالي معتصم انت فين؟
انا/ انت بتقولي ايه .... ايه اللي جابك؟
اسماء/ جية عشانك..... انت فين بس تعلالي عند خالك يلا بس عظان مستنياك
اخدت بعضي ورحت بسرعة عند خالي لقيتها جية و معاها السواق الخاص بيهم
انا/متقولي انك جية مع السواق انا بحسبك جية لوحدك كنت زعلتك
اسماء/وانا هاجي لوحدي ازاي بزمتك يعني ؟
انا/ زي الناس .... المهم عايزاني ف ايه هه؟
اسماء/جية عشان اخدك معايا .... ماما عايزة تشوفك
انا/ يبقي تردي زي منتي ما جيتي احسن ليكي يا اسماء و الكلام منهي ف الحوار ده
اسماء/ نفسي اعرف انت بتعمل كدا ليه .... متعاندش يبني
انا/ بقولك ايه انا امتحناتي قربت وعايز اروح اذاكر خدي بعضك وخلي السواق يروحك زي ما جيتي
اسماء/ انت بتكرشني يعني ولا ايه ؟
انا/ لا بكرشك ولا نيلة اعملي اللي تعمليه انا مروح
اخدت بعضي وروحت وكان الوقت بقي بعد المغرب .... دخلت حضرت اكل عادي عشان كنت جعان وفضلت قاظ¦د لحد العشا مبعملش حاجة ..... قعدت شوية لقيت الباب بيخبط ولقيتها سلمي كانت جية بتوصل اسماء.... وبعد ما وصلتها عندي اخدت بعضها ومشت ع الرغم من ان اسماء كانت ماسكة فيها مش عايزاها تمشي بس هي اصرت انها تمشي بعد ما اتحججت بحجج واهية
اسماء/ هي سلمي مردتش تدخل ليه؟
انا/ هي مش قالتلك عندها مذاكرة سيبيها وبعدين انا كمان عندي مذاكرة
اسماء/ قصدك ايه يعني عايزني اقوم امشي
انا/ يستي مقديش حاجة وبعدين مقدرش امشيكي ده انتي ليكي ف البيت ده زيي بالظبط
اسماء/ ما علينا انا ليا ف ولا ملييش ..... انت هتيجي معايا بكرة ولا لا
انا/ (كنت خلاص اتقفلت من الموضوع ده فرديت عليها بعصبية) ما قولت لا ظ،ظ*ظ* مرة مش لازم اعيد تاني
اسماء/( اتخضت من عصبيتي عليها وبدأت تعيط) انا اسفة
حسيت اني غلطت وقسيت عليها بزعيقي ف وشها ونرفزتي عليها فاخدت راسها ف حضني وبوستها من جبينها وطبطبت عليها
انا/ معلش اني زعقت فيكي انا اسف
هي/ (مردتش عليا وفضلت تعيط)
انا/ خلاص بقي متعيطيش متبقيش اوفر وبعدين انتو استفزتوني بالموضوع ده وانا خلاص معدش مستحمل كلام فيه
هي/ (بتمسح دموعها ) يعني هتيجي تروح معايا؟
انا/ يا ربااااااي .... لا مش هاجي ومعدش تكلميني ف الموضوع ده تاني عشان منزعلش من بعض
هي/ انت ليه قاسي كدا يمحمد وليه بتكلمني كدا هو انت زهقان مني ولا ايه
انا/ انتي هبلة يبنتي ... ازهق منك ليه انا ده انا طول عمري عايش وحيد ما صدقت ان يكون عندي اخت وكمان تبقي شبهي وزي القمر كدا كمان
هي/ اديك بتقول طول عمرك وحيد ما تيجي بقي تكمل بقيت عمرك معانا عشان متبقاش وحيد تاني
انا/ لا انا اتعودت ع الوحدة وحبيتها جدا ومستغناش عنها ….. وقومي بقي اعملي شاي ومتتكلميش ف الموضوع ده تاني
هي/ مبعرفش اعمل شاي .... انا عمري ما دخلت المطبخ اصلا
انا\ يا حلاوة تب هاقوم انا اعمل شاي واقعدي انتي بقي ساكتة هبل ما اجي
قمت دخلت المطبخ وافتكرت اني مبشربش الشاي فرحت اخدت البيبسي اللي كان شريف جايبه هو و التسالي ورحت ليها
انا/ افتكرت اني مبشربش الشاي .... صبي بيبسي لينا بقي واشربي واتسلي وانتي قاعدة
شربنا بيبسي وقعدنا ناكل ف اللب والسوداني وانا مسكت الفون ويدوب فتحت الداتا من هنا لقيت دنيا بعتالي رسالة ع ميسينجر
دنيا/ ايه وصلت لفين ف الورق اللي اخدته
انا/ لسه واقف متحركتش اهه .... و**** لسه ما فتحته
دنيا/ اه غفلنا كدا وقول مبذاكرش ومبعملش و ف الاخر نلاقيك جايب الاول ع المجرة
انا/ هههههههه لا و**** ما ذاكرت شوية مشاكل كدا معايا مبوظة يومي بس انتي جيتي فكيتي المود اللي انا كنت فيه خالص
دنيا/ يعني مش بتغفلنا وتدح يعني؟
انا/ يبنتي و**** ما حصل …… بقولك مشاكل مبوظة يومي تقوليلي بتدح
دنيا/ مشاكل ايه دي؟
انا/ معلش المشاكل دي لما احكيها لحد بتتعبني نفسيا لما احكيها
دنيا/ خلاص اسفة اني سألتك فيها
انا/ لا ولا يهمك ……
دنيا/ شكرا …… المهم خلينا نرجع لموضوع الدراسة تاني هتعمل ايه وانت لسه ما ذاكرتش اي حاجة وخلاص امتحانات الترم ع الابواب يعني كلها شهر
انا/ متقلقيش خالص ف خلال الشهر ده هكون لميت الدنيا وانشاء **** هجيب عليكم الاول تاني
دنيا / ده ف بعدك يخويا …… مش كل مرة تسلم الجرة
انا/ هنشوف صبرا بس بعد الامتحانات هنعرف
دنيا/ بكرة نقعد ع الحيطة ونسمع الظيطة
انا/ نينينينينيني هتسمعي يختي هتسمعي ……[ ببص ع اسماء لقيتها باصة ف الفون بتاعي]
اسماء/ ايه مين دي ؟
انا/ ميشغلكيش … شوفي انتي بتعملي ايه
اسماء/ قول انها المزة بقي وانا معطلاك
انا/ لا مزة ولا نيلة دي زميلتي ف المدرسة … معلش يا دنيا هقفل دلوقتي عسان قاعد مع اختي هكلمك تاني بعدين
دنيا/ اختك؟؟؟؟؟ …… هو انت مش وحيد وعايش لوحدك
انا / هفهمك بعدين اصله موضوع طويل
دنيا/ تمام ماشي سلام
قفلت معاها ودخلت ف حوار طويل بيني وبين اسماء ف حاجات تافهة وخلصنا ف الاخر انها هتصبح تاخد السواق بتاعها وتروح …… صبحنا تاني يوم بعد ما هي اصرت انها تنام معايا ف البيت ورحت وصلتها لعربيتها واخدت بعضها ومشت ……
عدي اسبوعين من غير جنس ولا حتي كنت بكلم حد غير دنيا كل يوم شوية بالليل وف المدرسة وخلاص عشان كنت بدأت اذاكر عشان كنت دخلت ف تحدي مع دنيا وكانت رشا وفايزة بيحاولوا يكلموني بس انا محنتش برد عليهم وعلاقتي مع سهير كانت انقطعت خلاص بس انا كنت مشتاق ليها وعايز اصالحها بس مش عارف وخايف ف نفس الوقت تقول ان عايز اصالحها عشان مصلحتي واني مصلحتي ف المقام الاول جنس بس …… فضلت ع الحال ده لحد ا خلصت امتحانات الترم الاول وكانت علاقتي بدنيا زادت اوي ومكنش بيعدي يوم غير لما اكلمها واتس او ميسينجر …… ظهرت نتيجة الترم الاول وطبعا اكتسحت ف النتيجة وكان اللي بعدي دنيا بس كنت فارق عنها بكتير وطبعا فضلت اعايرها ف اليوم ده لحد ما خنقتها وحستهغ زعلت مني
بعد ما ظهرت النتيجة شوقي للنيك كان زايد بعد ما قاطعت كل البنات حوالي سهر ونص فكلمت اقرب واحدة ليا
انا/ الو … اللي وحشاني
ياسمين/ واطي انت بقالك فترة غايب كدا ومبتسألش ومبتردش ع حد هه
انا/ معلش يا قلبي انتي عارفة بقي فترة امتحانات وقرف …… المهم فينك؟
ياسمين/ ف البيت ايه مشتاق ولا ايه؟
انا/ اه قوي
ياسمين/ تب مش عايز تكلم شوشو اهو قاعد جمبي اهه
انا/ فكينا منه يستي وخلصي نعالي انتي بس
هي/ حاضر يا قلبي هوي وهكون عندك
قفلت معاها من هنا ودخلت الحمام اشطف واحلق شعر العانة اللي مكنتش حلقته بقالي فترة … خلصت وخرجت من الحام وجهزت نفسي لحد ما جت… وساعة ما دخلت لقيتها اخدتني بالحضن وفضلت تشب لحد ما وصلت لشفايفي واخدتني ف بوسة اتجاوبت معاها بسرعة وفضلنا نبوس ف بعض خمس دقايق وكل ده واحنا لسه واقفين ورا الباب
انا/ مالك جية سخنة كدا؟
هي/ اصلك واحشني وانت ندل ناسينا بقالك فترة
انا/ معلش تعالي بقي ندخل جوا بدل ما احنا واقفين كدا
اخدتها ودخلنا ف الريسبشن (المكان المفضل عندي ف النيك) ورحنا ف بوسة طويلة مفوقتش منها غير واحنا كما ولدتنا امنا …… وصلت لقمة هيجاني من البوسة دي فنزلت ع كسها ع طول امصمص فيه عشان يتبل واهيأه مش اكتر لاني كنت هايج ومش عايز اضيع وقت ف المداعبة …… خليتها تاخد وضع الدوجي وبليت بتاعي من ريقي وحطيته بين شفرتين كسها وبدأت احكه واطلع وانزل وافرش فيها لحد ما لقيتها ساحت وبتترجاني ادخله لحد ما نفذت امرها وبدأت ادخل بتاعي براحة لحد ما دخل كامل …… مصطبرتش عليها انها تاخد عليها وبدأت انيك فيها براحة ورومانسية لحد ما جابت اول مرة فطلعت بتاعي من كيها لحد ما خلصت …… غيرنا الوضعقعدت انا ع الكنبة وخليتها تيحي تركب ع بتاعي و وشها ليها ف وضع الفارسة وسيبتها هي تتنطط ع بتاعي … قلبتها تحتي وبدأت انيك فيها بسرعة لحد ما اتشنجت وجابت تاني وانا كمان كنت ع اخرى وهجيب فطلعت بتاعي ونزلتهم ع كسها من برا
ياسمين/ دايما بتفرهدني كدا…… بس مغيبتش زي المرات اللي فاتت يعني؟
انا/ كنت هيجان ع الاخر وبقالي فترة مخزن اعملك ايه يعني …… عايزة تتناكي تاني؟
هي/ لا يخويا عايزة اروح سليمة
انا/ خلاص اسكتي عشان مقومش افشخك قومي اغسلي يلا عشان تروحي
هي/ حاضر بس ع فكرة عايز اقولك ع حاجة مهمة بس خايفة
انا/ ايه هي؟ قولي متخافيش
هي/ شهاب اخويا…
انا/ ماله؟
هي/ كان عايز ينام معايا
انا/ خخخخخخخخ احا … وانتي عملتي ايه معاه
هي/ انا زعقتله وهددته وقولتله اني هقولك واخليك تفشخه
انا/ رني عليه دلوقتي واديهولي
جابت فونها ورنت عليه زي ما قولتلها وقالتله خد محمد عايز يكلمك
انا/(اخدت منها افون) اسمع يا كسمك وده اول واخر تحذير ليك اختك دي تخصني انا لحد ما تتجوز الخول صاحبك وحوار انك تفكر تراودها تاني ده لو قالتلي هاجي انيكك واجيب القرية بحالها تتفرج عليك ماشي يا كسمك سلام
قفلت ف وشه بعد ما قولتله كدا ولحقش يرد واديت الفون لياسمين
انا/ لو اتنفس معاكي قوليلي وانا هاطلعلك ميتينه ..... قومي يلا بقي ظبطي نفسك وروحي
هي/ حاضر ( قامت خدت دوش ولبست ندومها ومشت)
بعد ما مشت قومت انا كمان غسلت وقعدت شوية وقولت اكلم دنيا واصالحها اصلي زودتها اوي ف الترخيم عليها ومهما كانت ده هي السبب ف اني نجحت وجبت المجموع ده فرنيت عليها مردتش اول مرة فرنيت عليها تاني بس ردت ف الاخر
انا/ الناس اللي زعلانة مني دي
دنيا/ عشان انت ندل ومبتحسش (قالتها بزعل)
انا/ يبنتي بهزر معاكي و**** ومش قصدي ازعلك هو ف حد يقدر يزعل القمر ده وبعدين ده انتي السبب المباشر ف اني انجح
دنيا/ ع فكرة انا زعلانة منك ومش هسامحك كدا بسهولة
انا/ طب بحبك
دنيا/ (لقيتها اتخضت) ايه؟
انا/ بحبك ايه مسمعتيهاش
قفلت السكة بسرعة بعد ما قولتهالها تاني مرة بس انا قلقت وحسيتها زعلت بس مرضتش ارن عليها تاني دلوقتي وقولت اسيبها دلوقتي وارن عليها بكرة الصبح لو مرنتش عاليا هي وهزقتني...... قعدت شوية وجبت اللابتوب وفضلت العب عليه بيس لحد ما لقيت فايزة بترن عليا
فايزة/ اخيرا رديت يا واطي
انا / فوز عاملة ايه وحشاني
فايزة/ لو وحشاك كنت رديت عليا يا حلو مش مطنشني بقالك شهر ونص
انا/ معلش بقي فترة امتحانات وكنت بلحق نفسي
فايزة/ تب مبروك يا عم فرحتلك بجد لما عرفت المجموع اللي جبته مش زي العلق بتاعنا
انا/ حبيبتي تسلمي..... هو العلق جاب كام
فايزة/ شايل مادتين
انا/ مهو برضو ظروفه النفسية متبهدلة مهو عليه ضغط كبير برضو ولازم نحس بيه ههههههه
فايزة/ كله من وراك انت حطيت عليه لحد ما نخ اهه ههههههه
انا/يلا معلش يعوض الترم التاني بقي لو محطتش عليه تاني هههههه
هي/ لا بس بقي ده اخويا مهما كان برضو ...... سيبنا بقي منه المهم انت فين؟
انا/ ف البيت هروح فين يعني
هي/ تب فاضي بكرة اصلي مشتاقلك اوي
انا/ لو مش فاضي افضالك يقلبي اديني انتي المعاد بس وانا تحت امرك
هي / خلاص بكرة ع الساعة ظ¢ كدا عايزاك تكون عندي
انا/ حاضر بكرة هكون عندك ومش هتأخر
فايزة/ سلام يا قلبي يلا
قفل معاها ولقيت مكافمة تانية ع الانتظار وكانت اسماء اختي فرديت عليها
انا/ سمسمة عاملة ايه يا واطية وحشاني
اسماء/ منا لو وحشاك زي مبتقول كنت رنيت عليا ع الاقل ف الفترة اللي فاتت دي
انا/ معلش و**** انتي عارفة بقي فترة امتحانات وقرف
هي/ بالمناسبة مبروك يا عم ع المجموع الحلو ده
انا/ **** يبارك فيكي بس مين اللي قالك
اسماء/ هيكون مين غير سلمي يعني؟
انا/ هو انتو بتكلمو بعض ع طول ولا ايه !!!!؟
هي/ ايوا ومبنبطلش نم عليك
انا/ عشان انتو جزم
هي/ المهم ..... عايزة اقولك ع حاجة بس متكسفنيش
انا/ قولي
هي/عايزاك تيجي تقضي الاجازة الشتوية دي معانا عشان انت واحشني اوي
انا/ انا مش هكسفك انا هطلع ميتينك لو طلبتي مني طلب زي ده تاني
هي/ عارفة برضوا ان رد فعلك هيكون كدا
انا/ انا مش قولتلك الموضوع ده متفتحيهوش معايا بعد كدا
اسماء/ انا اسفة
انا/ تمام سلام بقي عشان عايز انام
خلصت معاها ودخلت نمت ع طول ..... قمت الساعة ظ،ظ* واول حاجة ف دماغي اني اكلم دنيا فرنيت عليها ع طول لقيتها ردت بسرعة زي ما تكون ماسكة الفون ومستنية مني المكالمة دي
انا/ الو ايوا يا دنيا انا اسف لو اللي قولته ليكي امبارح زعللك
دنيا/قولهالي تاني
انا/ اقولك ايه تاني ؟
دنيا/ الكلمة بتاعة امبارح تاني اللي كنت بتصالحني بيها
انا/ ايه ده انتي مش زعلانة مني
دنيا/ لا ظش زعلانة منك انا هطير من الفرح بس عايزة اسمع الكلمة منك تاني
انا/ امال قفلتي ف وشي ليه ومرنتيش عليا تاني
هي/ مكنتش مصدقة نفسي انت متعرفش شعوري ايه لما قلتلي الكلمة دي امبارح كاني كنت طايرة ف السما ارجوك قولهالي تاني
انا/ بس اوعديني متقفليش ف وشي هههههه
دنيا/ اوعدك مش هقفل فوشك ههههههه
انا/ بحبك
دنيا/ yeeeeeeees وانا كمان بحبك ومش مصدقة ودني ولا نفسي ...... انا بحبك جدا من زمان يا محمد من ايام الاعدادي وعمري مكنت اتخيل انك تبادلني نفس الشعور وتقولي بحبك
انا/ بس انا بحبك بجد ومن زمان برضو بس مكنش عندي الجرأة اقولك وانا مش عارف الجرأة جتلي ازاي امبارح وقولتهالك
هي/ انا مبسوطة جدا انك قولتها وانا كمان بعشقك مش بحبك ...... ده انا البنات هتنفخني لو عرفو انك قلتلي الكلمة دي
انا/ طب مين اللي هيعرفهم يعني؟
هي/ معرفش ومش مهم اهم حاجة اني بحبك وبموت فيك (لسه مفركشين وعاملين لبعض بلوكات من اسبوعين هههه)
انا/ وانا كمان ...... هقفل دلوقتي واكلمك بعدين عشان لسه قايم من النوم ماشي يا قلبي
هي/ براحة عليا شوية ف الكلام الحلو ده انا ممكن اروح فيها
انا/ هههههه حاضر يلا سلام
قفلت معاها وانا فرحان جدا اني اخيرا وصلت لقلب البت اللي بحبها (يله ي يجدعان ع الخزوقة ههههه ) وقمت اخدت دش سخن وفطرت ويدوب عدت ساعة ولقيتها بترن عليا تاني ..... فضلنا نتكلم ف اي رغي لحد ما الساعة بقت واحدة ومعرفتش اهرب منها غير لما قولتلها ان خالي عايزني وهرحله بس انا بصراحة كنت مبسوط جدا (يلا اهي فرحة مراهقين ههه) ...... قعدت شوية ولقيت فايز بتكلمني اني اروح ليها دلوقتي فقمت اخدت بعضي ورحت ..... يتبع
اولا اسف ع صغر الجزء بس انا مكتبتش حاجة ف رمضان لاني كنت باجمع الابخاث اللي عليا
ثانيا ارجوكم متستعجلونيش انا عندي ظروفي وحشة الايام دي ومش بقعد ف البيت
ثالثا انا عندي بحوث ف ظ© مواد تاريخ وما ادراك ما تاريخ وما ادراك ما اداب اسكندرية يعني ساعة ما ابدأ اكتب فيهم مش هينفع اكتب حاجة ف القصة ارجو انكم تعذروني ده مستقبل
مع تحياتي
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل