قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
خطواتي نحو الرذيلة (عادل المتميز)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="صبرى فخرى" data-source="post: 58469"><p>قول صاحبة القصة</p><p>______________</p><p></p><p>اعرفكم بنفسي قبل بدء قصتي وكيف اصبحت من انسانة شريفة تملئها العفة الي عاهرة تنام ليل نهار بين احضان الراجل</p><p>اسمي سهام عمري الأن 27 عام ولدت وتربيت في صعيد مصر. وانتقلت مع اخي حسن وامي عفاف الي القاهرة بعد وفاة ابي وكان عمري حينها عشرة اعوام بعد ان ضاقت الدنيا بأخي هناك ولم يكن لدينا ما يكفينا بأن نعيش ميسورين الحال وتراكمت الديون علي اخي واتضرنا للهروب من بلدنا بعد ان عجز اخي عن تسديد الديون</p><p></p><p>لم يجد اخي وامي الا حل واحد وهو الفرار والنجاه من شبح السجن الذي كان ينتظر اخي</p><p>وبالفعل انتقلنا الي القاهرة بعد ان هربنا في منتصف الليل وركبنا قطار الصعيد الذاهب الي القاهرة</p><p></p><p>بعد ان وصلنا الي القاهرة باعت امي ما في يديها من ذهب وكانوا عبارة عن اسورتين وحلق كانت تلبسة في اذنها واستأجر اخي لنا شقة في احدي احياء القاهرة وكانت شقة بسيطة في حي شعبي وكان شارعنا حينها كأي شارع شعبي يضم فيه كل الفئات الشعبية</p><p></p><p>اشتغل اخي حسن حينها في المعمار وتعلم صنعة النقاشة واصبح من افضل النقاشين وذاع صيتة بين ابناء مهنته والمقاولات ولكن كانت ظروفنا المادية في ذلك الوقت متوسطة او اقل قليل</p><p>فقد كان اخي يشتغل اسبوع او عشرة ايام ويجلس في البيت في انتظار ان يأتيه رزق اخر او بمعني اصح شقة اخري تحتاج نقاشة ( دهان )</p><p>مما جعل امي تعمل هي الأخري لكي تساعد اخي في مصاريف البيت</p><p>وكانت تجلس في اول شارعنا بفرش تبيع عليه الفجل والجرجير والطمام وبعض الخضروات</p><p>تربيت وترعرت في ذلك الحي حتي وصلت لعمر التاسع عشر</p><p>فأصبح جسدي ممشوق وشعري ناعم يصل حتي مؤخرتي.. ومؤخرتي ليست كبيرة جدا ولكنها بارزة مدورة تجعل كل من ينظر اليها يتمني ان يلمسها</p><p></p><p>صدري اكبر من المتوسط حلمتي بارزة وكانت دوما ما تظهر من ملابسي</p><p></p><p>كنت كلما اذهب لشراء مستلذمات البيت كنت ارا نظرات الشباب والرجال وهي تأكل جسدي المتمايل ومؤخرتي المتراقصة فقد كانت مؤخرتي تتراقص بسبب شدة ليونتها ولحمها الطري</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>كانت هذه مقدمة قصة وسأبدء في سردها باللغة العامية</p><p>________________</p><p>كان في الشارع عندنا شاب اسمة سيد سيكو كنت في الرايحة والجاية اشوفة واقف علي ناصية شارعنا وكان ديما بيعاكسني ويتغزل في جسمي</p><p>كنت بحب طريقة نظرتة ليا وطريقة معاكستة. وكنت بحب اسمع منة كلامة الحلو ومعاكستة ونظراتة ليا</p><p></p><p>وفي يوم من الأيام وانا جوا المطبخ بعمل العشا لقيت ماما جت بعد ما خلصت شغلها واخويا كان جاي معاها</p><p>وبعد ما جهزت الاكل واتعشينا دخلت عملت الشاي لماما ول اخويا</p><p>اخويا حسن ندهلي وقالي تعالي عايزك في موضوع يا سهام</p><p></p><p>خرجت بعد ما عملتلهم الشاي وقعدت</p><p>جنب اخويا ولقيتة بيقولي</p><p>كبرتي يا مضروبة وجايلك عريس</p><p>انا بصيت في الأرض لاني كنت بعتبر حسن ده مش اخويا ...ل ا كنت بعتبرة ابويا لانة هو اللي مربيني وكنت ديما بتكسف منة</p><p>امي بصتلي وضحكت وقالتلي مكسوفة يا سهام .. انا هاين عليا يا بنتي ارفض العريس ده لانك هتقطعي بيا يابنتي</p><p>حسن :: استني يا ياما لما اقولها مين مش يمكن متوفقش خصوصآ انة زية زي مش كل يوم شغال وظروفة علي قدو</p><p>انا مش قادرة اتكلم ولا اطنق بس من جوايا نفسي اعرف مين اللي طالب ايدي من اخويا</p><p></p><p>حسن :: اللي طالب ايدك الواد سيد سايكو عرفاه</p><p>انا :: ابتسمت وبصيت في الأرض من الخجل</p><p>امي بصتلي وحطت ايدها علي شعري وقالتلي شكلك موافقة</p><p>اخويا حسن قالها لا يا امي هي لازم تقولي بنفسها موافقة ولا لا</p><p>انا روحت قومت وجريت علي الاوضة بتاعتي وكلي فرحة وكنت حاسة ان قلبي هيقف من الفرحة</p><p>حسن فهم علي طول اني موافقة وقام رايح داخل ورايا الأوضة وقعد جنب مني عالسرير وقالي</p><p>بصي يا سهام انا مش عايزك تردي دلوقت ولا تقولي رائيك انا هستني اسبوع تفكري كويس قبل ما تديني جوابك .. ده يا اختي جواز وعشرة عمر ومش عايزك تتسرعي انا مش بعتبرك اختي وبس انا بعتبرك بنتي اه انا مش اكبر منك غير بعشر سنين</p><p>بس انا اللي ربيتك من بعد وفاة ابوكي ولغاية دلوقت مش عايز اتجوز ولا ارتاح غير لما اشوفك في بيت جوزك ومبسوطة ومتهنية</p><p>اخويا كان في الوقت ده عندة 30سنة بس اللي يشوفة يقول عندة 50 لانة شايل الحمل من وهو صغير. وشاف شقا في حياتة مشفهوش حد في نفس عمرة</p><p>وقالي انا مش هرد علي سيد دلوقت وهسيبك اسبوع تفكري وبعدها قرري</p><p></p><p>بعد ما خلص كلامة معايا خرج وقال لماما انة هيروح يقعد علي القهوة شوية مع زمايلة اللي في الشغل علشان عندة شغلانة هيتفق عليها وياخد عربون</p><p>انا نمت علي السرير وسرحت في يوم فرحي وانا لابسة الفستان الأبيض وقاعدة علي الكوشة جنب عريسي وامي واقفة عمالة تزغرط وترمي علينا الورد زي ما بشوف في الأفلام</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>وفضلت اسرح واسرح في ليلة فرحي لغاية ما عيني غفلت وروحت في النوم وصحيت الصبح قومت من علي سريري وخرجت من الاوضة بتاعتي لقيت اخويا في الصالة مارحش الشغل</p><p>سألتة انت معندكش شغل النهاردة</p><p>قالي ان الراجل اللي شغال معاه قالوا مفيش شغل لمدة اسبوع علشان صحاب الشقة اللي شغالين فيها مسافرين ومحدش هيكون موجود متابع الشغل</p><p>ماما خرجت من اوضتها هي كمان وقالتلي روحي حضري الفطار ل اخوكي وانا يدوب هنزل علي شغلي</p><p>انا :: طب ما تفطري معانا قبل ما تنزلي</p><p>ماما :: لا انا اتأخرت وزمان الخضار جه يدوب الحق يا بنتي</p><p>اخويا قال لماما مش هترتاحي بقي من الشقا ده ياما وتقعدي بقي في البيت</p><p>ماما :: قالتلة الراحة مش لينا يابني. وفتحت باب الشقة وخرجت</p><p></p><p>قولت لحسن اخويا طب هدخل احضرلك الفطار</p><p>دخلت حضرت له الفطار وفطرتة</p><p>وبعدها عملت له الشاي</p><p>وجيت علشان ادخل اروق المطبخ علشان هنزل اشتري عيش وحاجات البيت ولذوم الغدا وكدة</p><p>قالي استني عايزك</p><p>قعدت جنبة .. لقيتة بيقولي اعملي حسابك مفيش خروج من البيت لغاية ما تشوفي هتقرري علي ايه واذا وافقتي مش هتخرجي من البيت غير بعد ما الخطوبة ما تتم</p><p>بصيت له بأستغراب وقولت له اشمعني يعني مش هخرج غير بعد الخطوبة</p><p>قالي علشان سيد ممكن يوقفك او يتكلم معاكي وكلام الناس مبيرحمش</p><p>لما موضوعك يتم علي خير تبقي ترجعي تخرجي زي الاول .. وان كان علي طلبات البيت فانا موجود اسبوع اهو مش ورايا حاجة هبقي انزل انا اشتري كل حاجة</p><p>طبعا مكنش قدامي غير اني اسمع كلامة وهي فرصة ارتاح شوية من شراء الطلبات والوقوف في الفرن</p><p></p><p>وفعلا مرت الايام واخويا هو اللي كان بيشتري كل طلبات البيت ومخرجتش طول الأسبوع ده نهائي</p><p>وفي اليوم السابع اللي كان اخويا حسن محدد فيه يسمع رئي في جوازي من سيد</p><p>صحيت الصبح زي كل يوم. عملت له الفطار وبعدها سألني عن رائي</p><p>وهزيت دماغي اني موافقة وامي كانت قاعدة جنبي راحت قامت باستني وخدتني في حضنها وقالتلي مبروك يا بنتي وعقبال ما اشوفك في بيتك سعيدة ومتهنية</p><p>اخويا قال ل ماما طب انا هخرج وهخليه يحدد ميعاد ويجي يطلبها رسمي مني هنا</p><p></p><p>حسن خرج وفضل طول النهار برة ومرجعش غير بعد العشا</p><p>جهزت انا العشا وماما كانت جت ودخلت نامت ساعتين لغاية ما اخويا جه وصحاها علشان تتعشي معانا</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>واحنا بنتعشي اخويا طلع فلوس من جيبة وادهالي وقالي تروحي بكرة تشتري جلبية بيتي حلوة وطرحة وشبشب جديد علشان سيد هيجي بعد يومين علشان يطلب ايدك مني</p><p>قومت وبوست ايدي اخويا وايد امي وجريت علي اوضتي وانا فرحانة وشلت الفلوس تحت مخدتي</p><p>وبعدين خرجت عملت الشاي ل ماما و ل حسن اخويا</p><p>وبعدين دخلت الأوضة بتاعي وانا طايرة من الفرحة</p><p>اخيرآ هتجوز زي كل البنات وهيبقي ليا بيت لوحدي وراجل يحبني واحبة</p><p></p><p></p><p>تاني يوم بعد ما صحيت وفطرت اخويا وماما نزلت الشغل بتاعها لبست عبايتي وروحت محل بتاع جلاليب حريمي واشتريت جلبية حلوة تليق بالمناسبة دي وبعدين اشتريت طرحة وشبشب وعديت علي ماما وفرجتها علي اللي اشترتهم وماما قالتلي **** يتمملك بخير ومبروكين عليكي وبعدها روحت البيت وانا في قمة السعادة</p><p></p><p>عدو اليومين بسرعة وصحيت في اليوم اللي هتخطب فيه. لقيت ماما في المطبخ بتعمل اكل ومشغلة اغاني افراح</p><p>دخلت المطبخ بوست ماما وجيت اعمل معاها الاكل ماما رفضت. قالتلي انتي النهاردة مش هتعملي حاجة غير تزوقي نفسك علشان لما يجي عريسك تكوني قمر</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p></p><p></p><p>دخلت الحمام اخدت دش وبعدين لبست هدومي ونزلت الكوافير اللي جنب بيتنا</p><p></p><p>كانت البت اللي شغالة فيه اسمها منال وكانت بيني وبين منال صداقة</p><p>دخلت وطلبت منها تعملي شعري علشان النهاردة فيه عريس جاي متقدملي وعايزة اكون مميزة في اليوم ده</p><p>منال فضلت تزن علي دماغي علشان تعرف مين العريس اللي متقدملي وانا بهزر معاها وبقولها مش قايلة وفضلنا نهزر وفي الأخر طبعا قولتلها</p><p>قالتلي الف مبروك قعدتني علي الكرسي وبدءت في تظبيط شعري ووشي وكدة</p><p>وبعد ما خلصت .. بسألها علي الحساب رفضت تاخد مني اي فلوس</p><p>خرجت من عندها وروحت البيت اللي هو علي بعد كام خطوة من الكوافير</p><p></p><p>كانت الساعة تقريبآ واحدة الضهر</p><p>لقيت اخويا حسن جه من برا وقاعد بيشرب الشاي. واول ما شافني راح مصفر وقالي اش اش ايه القمر اللي دخل عليا ده انتي مين يا جميل</p><p></p><p>ابتسمت ابتسامة خجل وكسوف. لقيتة قام واخدني في حضنة وقالي **** يتمملك بخير يا حبيبتي ويجي اليوم واوديكي بأيدي لعريسك بوست ايد ودماغ اخويا حسن. وقولتلة **** ما يحرمني منك يا احلي اخ في الدنيا واشوفك انت كمان جنب عروستك</p><p>ودخلت اوضتي</p><p>وماما خرجت من الأوضة وراحت وخداني في حضنها وعيونها مدمعة من الفرحة</p><p></p><p>الساعة سبعة بالظبط كان ميعاد سيد مع اخويا جه وقلبي بقي عمال يدق في انتظار</p><p>سيد .</p><p>.اخويا كان لابسة جلابية بيضة ومكوية ومتشيك علي وكان في انتظار وصول سيد</p><p>مفيش عشر دقايق الباب خبط</p><p>قلبي كان بيدق وهيخرج من ضلوعي اول ما سمعت صوت سيد وهو بيسلم علي اخويا</p><p>كنت في الأوضة ومواربة الباب وببص عليهم من فتحة صغيرة ما بين الباب والحطية</p><p></p><p>اخويا وسيد دخلوا اوضة الضيوف وانا خرجت جري وقفت ورا الباب علشان اسمع الكلام اللي بينهم</p><p>ماما شافتني وهي في المطبخ وفضلت تضحك وندهت عليا بصوت واطي وشاورت ليا اني اجي اقف معاها في المطبخ علشان انا اللي هدخل الشربات لما اخويا ينده عليا</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>بعد عشر دقايق اخويا خرج وقال لماما انتي قاعدة هنا ليه مش تيجي تقعدي معانا علشان تبقي حاضرة اتفاقنا علي جواز بنتك.. ماما قالت له يا بني انت اخوها ومربيها واللي هتشوفة وهتوافق عليه انا كمان موافقة عليه ...لكن حسن اخويا اصر علي وجود ماما معاه وتحضر اتفاقة مع سيد وقالها يا امي احنا ملناش لازمة من غيرك وكلمتك اهم من كلمتي</p><p>ماما مع اصرار حسن ورغبتة في حضورها الاتفاق بينهم راحت معاه وقعدت معاهم</p><p></p><p>فضلت انا في المطبخ علي اعصابي وكل شوية ادخل واخرج لغاية ما سمعت ماما بتزغرط</p><p>كنت هطير من الفرحة ومبقتش عارفة المفروض اعمل ايه</p><p>لقيت ماما خرجت وقالتلي روحي دخلي الشربات لخطيبك</p><p>وانا بدخل الشربات كنت حاسة ان الكوبات هتقع من رجفة ايدي واعصابي اللي كانت سايبة خالص</p><p></p><p>دخلت وحطيت الصنية علي الطرابيزة. واخويا ضحك وقالي قدمي ل خطيبك الأول يا ناصحة</p><p>مسكت الكوباية وايدتها ل سيد خطيبي وبصيت في الأرض لقيت سيد بيقولي مبروك يا سهام احنا قرينا فتحتك علي سيد والشبكة هتبقي الأسبوع الجاي</p><p>انا بسمع كلام حسن اخويا وعيني مش مرفوعة من عالأرض بسبب كسوفي وارتباكي</p><p></p><p>حسن :: اعملي حسابك هتنزلي انتي وسيد ومامتك يوم الأربع اللي جاي تشتروها</p><p>وسيد امكانياتة انة هيجيب دبلة ومحبس وغويشة واحدة</p><p>سيد :: ده في الاول بس علشان ظروفي اليومين دول بس لما **** يفتح عليا والظروف تتحسن مش هبخل عليكي باي حاجة ولو طولت اجبلها نجمة من السما مش هتأخر</p><p>حسن :: اختي يا سيد متربية وبنت ناس وهتتحمل ظروفك طالما هتعاملها كويس وبما يرضي **** واكيد مش هتبخل علي بيتك طول ما ظروفك كويسة</p><p>سيد وانا هشلها فوق دماغي ومش هخليها تحتاج اي حاجة</p><p>حسن :: طب انا هخرج اقعد في الصالة</p><p>خليكم انتوا واتكلموا مع بعض</p><p>كان نفسي اقوم اخرج جري مع اخويا لاني متعودتش اقعد مع حد كدة واخويا كمان برا</p><p>سيد خرج وساب الباب مفتوح وكان قاعد قصادنا وشايفنا من برا</p><p></p><p>سيد :: ما تيجي تقعدي جنبي انا خلاص بقيت خطيبك</p><p>انا قومت وقعدت جنبة وايدي متشبكة في بعضها بين رجلي وباصة علي الطرابيزة اللي قدامي</p><p>سيد :: انا مش عايزك تتكسفي مني وبعدين انا اللي اعرفة ان لسانك شبرين مش متعود اشوفك كدة</p><p>انا ابتسمت من كلامة ليا وبصيت له وعنيا كلها خجل</p><p>سيد:: يخرب بيت جمالك انا مش مصدق اني خلاص خطبتك وهتكوني ليا</p><p>انا :: يعني انت مبسوط انك خطبتني</p><p>سيد :: مبسوط بس .. انا طاير من الفرحة انك وافقتي عليا .. عارفة لو مكنتيش وافقتي عليا كنت هموت</p><p>انا :: بصوت واطي وضربات قلبي حاسة انها بتجري من الكسوف قولتلة يعني انت بتحبني اوي كدة</p><p>سيد :: امال انا ايه اللي جابني هنا علي ملا وشي غير قلبي اللي اتعلق بجمالك</p><p></p><p>فضلنا نتكلم ونحكي ومع الوقت بدءت رهبتي واحساسي بالخوف يتلاشي شوية شوية وبقيت بتكلم معاه بدون خجل او كسوف</p><p></p><p>ماما دخلت علينا ومعاها طبقين حلويات وكاسين حاجة ساقعة وخرجت .. مسكت طبق حلويات واديتة ل سيد .. قالي انا معايا الحلويات الرباني كلها هيبقي نفسي. للحلويات دي</p><p>اتكسف من حلاوة كلامة ليا وحسيت اني ملكت الدنيا بحالها</p><p></p><p>شوية لقيت ماما فتحت باب الشقة ووقفت قدام الباب وفضلت تزغرط</p><p>الناس والستات بدءت تسأل ماما عن سبب الزغاريط بتاعها وهي قالتلهم سهام عقبال عندكم</p><p>مفيش عشر دقايق لقيت نسوان الشارع عندنا في الشقة اللي تزغرط واللي تبارك والليلة بعد ما كانت علي قدنا بقت ولا المولد</p><p>حسن اخويا خرج اشتري صندوقين حاجة ساقعة من البقال اللي في شارعنا. وبقي بيفتح للستات الساقع</p><p>وشغل اغاني بصوت عالي والليلة قلبت ل فرح حقيقي وبجد</p><p>ماما كانت قاصدة تعمل كدة علشان حاجتين</p><p>اول حاجة علشان لو سيد وقفني في الشارع محدش يتكلم وبكدة تبقي قطعت لسان الناس وعرفتهم ان سيد خطيبي</p><p>الحاجة التانية علشان عارفة ان ده هيحصل وكانت عايزة تفرحني وتعملي ليلة زي ليالي الأفراح</p><p></p><p>النسوان بقت ترقص. وشدوني علشان ارقص معاهم وفعلا قومت رقصت وكنت كل شوية ابص علي سيد القيه بيبصلي وهو دايب مع حركات جسمي وطيزي اللي بتتهز قدامة</p><p></p><p>كانت ليلة عمري ماكنت اتخيل انها هتبقي بالجمال ده وبجد اتحولت مية وتمانين درجة</p><p>فضلنا طول الليلة دي بين الرقص والأغاني وزغاريط النسوان لغاية الساعة 11 بالليل وكان الكل بقي بيمشي واحدة ورا واحدة</p><p>ماما بعد ما الناس مشيت دخلت عملت العشا لينا انا وسيد وحسن اخويا وهي .. اتعشينا وشربنا الساقع</p><p>وبعدين سيد خطيبي لما لقي الوقت اتأخر هو كمان استأذن اخويا ومشي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>حسن قال لسيد انة بكرا يعمل حسابة انة هيتغدا معانا</p><p>سيد طبعآ مرفضش ووافق علي طول</p><p>وبعدها مشي</p><p></p><p>بعد ما كلة مشي لقيت ماما مش قادرة تقف علي رجليها من التعب ومصدقت ما قعدت</p><p>روحت ارتميت في حضن ماما وبوست ايديها علي اللي عملتة معايا في الليلة دي وكمان بوست ايد اخويا اللي بجد عمرة ماقصر معايا وديما بيكون ضهري وسندي في الدنيا</p><p>وبعدين دخلت اوضتي غيرت هدومي ولبست هدوم البيت وخرجت روقت الشقة وخليت الشقة تمام</p><p>ماما دخلت نامت وسيد اخويا كمان دخل نام وفضلت انا سارحة في سيد وفي خطوبتنا والليلة الجميلة بتاعة النهاردة .. فضلت صاحية لغاية الفجر وبعدين دخلت نمت</p><p></p><p>تاني يوم كنت صحيت وماما مارحتش فرشة الخضار نزلت انا اشتريت حاجات الغدا وجبت لحمة من الجزار</p><p>وطلبات الطبيخ ورجعت</p><p></p><p>خلصنا عمل الغدا علي الساعة 1 كدة وقومت اخدت دش ولبست هدومي وخرجت</p><p>ودخلت اوضتي قبل ما سيد ما يجي</p><p>جهزت نفسي واتشيكت في الوقت ده كان سيد جه وقاعد مع اخويا في اوضة الضيوف وماما بتجهز الأكل</p><p>خرجت وروحت سلمت علي سيد وبعدين روحت اساعد ماما في تجهيز. الاكل والأطباق وكدة</p><p></p><p>اخويا جاب ملاية فرشها علي الأرض وبيقنا انا وماما بنجيب الاكل من جوا واخويا يحطة علي الأرض علشان مكنش عندنا سفرة ولا الكلام ده زي اولاد الزوات وكدة</p><p>كنا بناكل علي الأرض والبساط احمدي</p><p></p><p>حسن بعد ما خلصنا تجهيز الغدا وحطينا كل حاجة دخل ل سيد وندهلة وقعدنا ناكل</p><p>بعد ما خلصنا غدا سيد قام غسل ايدو وحسن وبعدين راحو دخلوا تاني اوضة الضيوف وانا دخلت قعدت مع خطيبي</p><p>وفضلنا نتكلم وحسن قال ل سيد انت ناوي تيجي يوم الأربع امتي</p><p>سيد قالة علي العصر كدة اكون جيت من شغلانة بعملها</p><p>نسيت اعرفكم ان سيد خطيبي شغال فني كهربائي</p><p></p><p>سيد بعد ما خلص قعدتة معانا استأذن اخويا انة عايز يخرجني في يوم</p><p>لكن حسن اخويا قالة بعد تلبيس الدبل معندوش مانع لكن دلوقت مش هينفع</p><p>وسيد قالوا خلاص مفيش مشكلة ومشي</p><p></p><p>بعد مرور اربع ايام اخويا جه من الشغل بتاعة بالليل وماما جت بعد منة بحوالي نص ساعة كدة</p><p>دخلت حطيت ليهم العشا. واتعشينا</p><p>وبعد ما خلصنا عشا ولميت الأطباق ودخلتهم المطبخ .. اخويا حسن ندهلي واداني 1000 جنيه وقالي دول تنزلي بكرا تشتري طقم حلو چيبة وبلوزة كدة حلوين وجزمة جديدة لزوم شبكتك بوست اخويا وقولتلة **** يخليك ليا ودخلت شلت الفلوس في الأوضة وخرجت عملت له شاي</p><p></p><p>تاني يوم لبست ونزلت علشان اشتري الطقم بتاع الخطوبة كنت رايحة اشتريه من مكان يبعد عن البيت ب اربع محطات مترو</p><p>روحت محطة المترو وانا واقفة مستنية المترو يجي لقيت اللي حاطط ايدو علي كتفي .. التفت بفزع وخوف ولسة هشتم فوجئت انة سيد خطيبي هو اللي حاطط ايدو علي كتفي وابتسملي وقالي عارفك كنتي لسة هتشتمي</p><p>حطيت ايدي علي قلبي وقولتلة اخص عليك يا سيد خضتني</p><p>سيد :: معلش يا قلبي مكنش قصدي اخضك</p><p>انا :: انت رايح فين كدة</p><p>سيد :: رايح معاكي .. انتي اللي رايحة فين ؟؟</p><p>انا :: رايح معايا فين ؟ مش هينفع يا سيد اخويا لو حسن عرف هتبقي مشكلة كبيرة</p><p>سيد :: انا خطيبك ومتخفيش انا مشيت وراكي من غير ما حد ياخد بالة</p><p>واحنا بنتكلم المترو جه وكان زحمة جدا لدرجة ان مفيش مكان ل قدم فيه</p><p>مكنتش ناوية اركب المترو بسبب الزحمة لكن سيد قالي اركبي قبل ما حد يشوفنا ويقول ل حسن</p><p>ركبت بالعافية وهو ورايا لازق فيا وايدو حولين وسطي وماسكني من وسطي</p><p>بصراحة كنت مش مبسوطة بالوضع ده ولا كنت مرتاحة نفسيآ من لذقة سيد فيا ولكن مش بأيدي اني اعترض لاني شايفة الزحمة وعارفة انة غصب عنة</p><p></p><p>ولكن التصاقة فيا بقي التصاق كامل لدرجة اني حسيت بزبة وهو مستقر بين فلقات طيزي وكل شوية الناس تزوقة عليا وهو زي ما يكون مستحلي الحكاية وبيجي عليا وبيضغط بزبة علي طيزي اكتر</p><p>بدءت اشعر بالأثارة وشعوري تبدل من بعد ما كنت مضايقة من لذقتة فيا اتحول الي احساس بلذة ومتعة وشعور بشئ اول مرة اجربة</p><p></p><p>فضلنا علي الوضع ده لغاية ما جت المحطة بتاعتنا ونزلنا ولقيتة مسك ايدي ... حاولت ابعد ايدي عن ايدو لكنه صمم انة يمسك ايدي واحنا ماشيين وبعد شوية ساب ايدي وحطها علي كتفي</p><p>بدءت احس ان الدنيا كلها بتتفرج عليا وانا محرجة ومكسوفة .. لكنة كان مصمم انة ميشلش ايده من علي كتفي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>وصلنا للمنطقة اللي كلها محالات ملابس ودخلنا اكتر من محل واشوف وانقي وهو كمان يقولي رئية لغاية ما اشتريت طقم عجبني وعجبة</p><p>بعدين روحنا لفينا بردو علي محلات الجزم واشتريت جزمة بعد ما دخلنا تقريبآ اربع محلات</p><p></p><p>بعد ما اشتريت كل حاجة نازلة علشانها قالي ما تيجي نقعد شوية في اي مكان نشرب فيه حاجة ونتكلم شوية وبعدين نمشي .. قولتلة لا مش هينفع كدة هتأخر ومش ناقصة ازعل اخويا مني ولا امي</p><p></p><p>قالي اننا مش هنتأخر متخفيش</p><p>اتمشينا وحط ايدي تحت ايدو ( انجشة ) وبقي عمال يحكيلي عن مشاعرة وانة نفسة يغمض عين ويفتح عين ونبقي في بيتنا</p><p>وفضل يلمح عن جسمي وكدة بس طبعآ تلميح غير صريح لانة لسة الجراءة اللي بينا متسمحش بكدة</p><p></p><p>لقيت محل عصير قولتلة انا عايزة اشرب عصير</p><p>قالي بس كدة انتي بس تشاوري وتؤمري وانا عليا التنفيذ</p><p>حسيت ان بقي ليا ضهر تاني غير ضهر اخويا وفرحت اوي من جويا بسبب كلامة اللي كان بيخرج من بين شفايفة شهد</p><p></p><p>دخلنا محل العصير وشربنا اتنين عصير قصب وبعدين اتمشينا شوية لغاية ما لقينا مكان كدة زي كافيه وفيه الشباب والبنات قاعدين عادي</p><p>قالي ما تيجي نقعد هنا شوية .. انا بصراحة كنت حاسة ان رجلي هتموتني من كتر اللف علي المحلات. وافقت علي طول</p><p>دخلنا المحل وقعدنا وهو طلب شاي وانا جابلي عصير ليمون</p><p></p><p>وفضل يحكيلي انة كان بيشوفني وانا ماشية في الشارع وانة كان بيبقي نفسة يجري عليا ويعترفلي بحبة</p><p>وانا كمان اعترفت له اني كنت معجبة بيه واني كنت بحب معاكستة ليا</p><p>وقالي انة اسعد انسان بعد ما عرف اني انا كمان كنت معجبة بيه</p><p>ومن هنا اتشال اول حاجز بيني وبين سيد وبدءت او شرارة الحب من ناحيتي وتحول الأعجاب الي مشاعر حب حقيقية</p><p>بعد نص ساعة تقريبا طلبت من سيد اننا نمشي علشان اتأخرت</p><p></p><p>وفعلا قومنا مشينا بعد ما سيد حاسب</p><p>وروحنا لمحطة المترو</p><p>ركبنا المترو بس الحمد *** مكنش زحمة المرة دي وقعت علي كرسي وهو قعد جنبي</p><p>والمترو مشي بينا لغاية ما وصلنا لمحطتنا قالي انزلي انتي انا هروح مشوار</p><p>نزلت وروحت البيت كان اخويا حسن في البيت فرجتة علي الهدوم وعجبتة جدا</p><p>الي اللقاء في الجزء الثالث</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p></p><p>وبعد ما حسن شاف الهدوم دخلت قستها وفرجتة عليها وانا لابساها وعجبتة جدا وبعدين دخلت تاني قلعتها ولبست هدوم البيت</p><p></p><p></p><p>مر اليومين كأنهم سنتين وفي اليوم اللي هنشتري فيه الشبكة بتاعتي صحيت الصبح فطرت اخويا وبعدين نزل القهوة علشان يشوف صاحب الشغل علشان ياخد منة فلوس سلف</p><p>وامي فطرتها وعلي العصر كدة اخويا حسن جه وقالي البسي هدومك علشان تروحي انتي وامك مع سيد علشان تشتروا الشبكة بتاعتك</p><p></p><p>فعلا لبست هدومي وسيد جه اخدنا وروحنا للجوهرجي اللي بعد مننا بأربع شوارع واشترينا الشبكة ورغم بساطتها. الا اني كنت مبسوطة جدا بيها</p><p>وكانت عبارة عن دبلة ومحبس وغويشة وبعد كدة روحنا اشترينا دبلة فضة له ورجعنا</p><p>سيد بعد ما وصلني البيت. وقف هو مع صحابة علي ناصية الشارع زي ما متعود وبصراحة كان له صاحب اسمة رجب مكنتش بطيق اشوف شكلة</p><p>عيل صايع وشمام وعلي طول بيعاكس في اللي رايحة واللي جاية</p><p>كان شكلة شكل سوابق .. وكان واقف علي الناصية وسيد راح وقف معاه</p><p>دخلت انا البيت وفرجنا حسن اخويا علي الشبكة. وقالي حلوة. وكنت حاسة انة من جواه زعلان وقالي بكرة ظروف سيد تتعدل ويجبلك احسن منها</p><p>انا بصراحة مكنش فارق معايا الدهب فرحتي كانت اكبر من اني ابص علي حاجة زي كدة..</p><p></p><p>تاني يوم... يوم الشبكة صحيت بدري وصحباتي البنات اللي في شارعنا جم الصبح بدري علشان يقفوا معايا في ليلتي و يعملوا الواجب</p><p>كان ليا صاحبة كانت معايا من اول ما جينا المنطقة. وكبرنا مع بعض وبقت صاحبة عمري كان اسمها شيماء</p><p>شيماء دي تقريبا في نفس سني. بس كان عليها لسان ياساتر محدش كان بيعرف يسلك معاها او يخد منها حق ولا باطل .. بس كانت جدعة اوووي</p><p>مشكلتها الوحيدة انها بتحب تصاحب وتمشي مع الشباب ومفيش عندها حاجة اسمها عيب وكانت ديما بتحكيلي عن مغامراتها مع الشباب</p><p>وللاسف مكنتش بنت بنوت</p><p>المهم شيماء جت علشان تزوقني مع صاحبتي منال اللي شغالة في الكوافير اللي جنب بيتنا</p><p>وكانوا مشغالين اغاني وبيرقصوا وبيهيصوا وانا كنت فرحانة اوووي لاني خلاص هبقي عروسة وهلبس شبكتي الليلة</p><p></p><p>علي بعد العصر كدة بساعة كنت خلصت ومش فاضل غير ان سيد يجي لكن كان الوقت لسة بدري ومنال صاحبتي فضلت معايا علشان لو المكياج جرالة حاجة هي تظبطة</p><p></p><p>بعد ساعتين من الأنتظار والرقص والهيصة سيد خطيبي جة وهو لابس ومتشيك ومعاه خالة اللي جه من البلد</p><p>وامة اللي عايشة مع اخوها في البحيرة من ساعة ما ابو سيد ما مات</p><p>سيد وحيد امة وملوش اهل هنا وامة بسبب مشاكلها معاه سابتة وراحت عاشت مع اخوها في بلدهم. البحيرة</p><p></p><p>الزغاريط اشتغلت من مامتي والجيران اللي جاية تجامل والأغاني والهيصة. واخويا حسن كان عمال رايح جاي يسلم علي دي ويسلم علي ده ويجيب ساقع لدي وساقع لده</p><p>والليلة بقت ولا المهرجان</p><p>شوية وسيد لبسني الشبكة وسط زغاريط كل اللي موجودين وامي ل اول مرة في حياتها قامت رقصت. واخويا قام رقص معاها. وبعدين اخويا شدني من ايدي ورقصني معاهم</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الليلة كانت من اجمل ليالي عمري بجد</p><p>شوفت فرحة امي وفرحة اخويا في عيونهم ورقصهم حسيت قد ايه ان ليا اهل بجد بيحبوني وفرحنين لفرحي</p><p>مقدرتش امسك نفسي والدموع نزلت من عيني وكنت بداريها بسرعة علشان محدش ياخد بالة يفتكرني مش مبسوطة</p><p></p><p>علي الساعة 12 كانت الليلة خلصت والمعازيم كلهم مشيوا حتي ام سيد واخوها راحو يباتوا في شقة سيد بعد ما امي عشتهم ومرضيتش تخليهم يمشوا من غير ما ياخدو واجبهم</p><p></p><p>وسيد بعد ما اتعشي وقعدنا مع بعض لغاية الساعة واحدة بالليل مشي هو كمان وروح بيتهم</p><p></p><p>بعد ما الليلة خلصت كنت خلاص حاسة اني ميتة من التعب وماما كمان واخويا</p><p>الكل تعب في اليوم ده وبالأخص ماما</p><p>لانها كانت شايلة كل حاجة طبعا صحابي ساعدوها بس هي كتر خيرها قامت بكل حاجة لوحدها تعتبر</p><p>الكل ما صدق ما راح علي سريرة وماصدق ينااااااام</p><p></p><p>صحيت انا علي الضهر ملقتش حد في الشقة ماما راحت فرشة الخضار من الصبح بدري واخويا راح علي شغلة بعد اجازة طويلة</p><p></p><p>روقت الشقة اللي كانت عاملة زي الخرابة من الفرح بتاع امبارح</p><p>وغسلت الاطباق وخليت الشقة تبرق</p><p>وبعدين لبست هدومي وقولت اخرج اشتري شوية طلبات للبيت</p><p>خرجت الشارع لقيت سيد واقف علي الناصية مع زفت الطين اللي اسمة رجب وماسك في ايدو سيجارة حشيش بيشربها هو وسيد</p><p>نديت علي سيد اللي اول ما شافني جالي بسرعة</p><p>سيد :: قمري وقلبي سهام</p><p>انا :: سيد مش ناوي تقطع علاقتك بالزفت رجب ده</p><p>سيد :: هو مزعلك في حاجة و**** اروح اشق بطنة نصين</p><p>انا :: مش مستريحة له حاسة انة وش سجون وشبهه</p><p>سيد :: ده صاحبي وانا محبش حد حتي لو مراتي تقولي تصاحب مين وتقطع علاقتك بمين</p><p>انا :: طيب يا خويا براحتك</p><p>سيد :: الجميل رايح فين</p><p>انا :: رايحة اجيب عيش من الفرن وشوية طلبات</p><p>سيد جه معايا ووقف هو في الفرن وجابلي العيش وبعدين راح معايا السوق وبعد ما خلصنا روحني البيت</p><p>وكان عايز يدخل معايا .. قولت له ماما في فرشة الخضار. واخويا حسن في الشغل وانا لوحدي مش هينفع تدخل... مشي وانا دخلت وقفلت الباب ورايا</p><p></p><p>مر شهرين واحنا مخطوبين وكل اللي بيني وبين سيد مقابلات في الشارع ويروح معايا يشتري طلبات البيت وبعدين يرجع يقف علي الناصية</p><p>او يزورنا في البيت في اليوم اللي يكون اخويا حسن موجود في البيت</p><p>وبدءت اتخانق معاه علي قلة الشغل وكان بيقولي ان مفيش شغل مفتوح قدامة ومستني اي شقة عايزة شغل كهربا او اي حاجة تيجي قدامة</p><p>كنت غصب عني بصبر لاني عارفة ان الشغل ده مش دايم</p><p></p><p>سيد كان لما بيزورنا في البيت ويلاقي فرصة ان اخويا مش موجود في الصالة او في الحمام وماما مش معانا كان بيحاول ياخد مني بوسة او يلمس جسمي بس انا كنت بمنعة وبصدو ومش بخليه يلمسني وكنت ديمآ بقولوا لما تبقي تدخل عليا هبقي اديك جسمي لكن دلوقت ملكش عندي غير قلبي وروحي وعيوني</p><p>ومع ذلك كانت محاولتة علي طول متكررة وعمرة ما ذهق ولا بطل</p><p>لغاية ما في يوم كان عندنا بالليل قلع الساعة بتاعتة من ايدو ورماها ورا الكنبة من غير ما اخد بالي وتاني يوم زي كل يوم وانا رايحة اشتري الطلبات راح معايا وبعد ما خلصنا وتأكد ان مفيش حد معايا في الشقة قالي انة نسي الساعة بتاعتة عندنا امبارح وانة هيقف برة الشقة مش هيدخل وانا ادخل اجبهالة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>وفعلا امنت له ودخلت الاوضة اللي كنا قاعدين فيها. وببص علي الكنبة الا لقيت اللي واقف ورايا وحاضني من ورا التفت علشان ابعدو عني لكنة كان كلبش فيا</p><p>وفضل حاضني من ورا وزبة واقف وبقي بين فلقة طيزي</p><p>فضلت اقولة علشان خاطري با سيد مش هينفع يا سيد لا ياسيد لا</p><p>وهو رافض يسبني</p><p>سيد :: انا بحبك وبموت فيكي وهموت وابقي في حضنك</p><p>انا :: ابوس ايدك يا سيد بلاش</p><p>نيمني علي الكنبة وطلع فوق مني وكتف ايدي بأيدو ونزل علي شفايفي</p><p>يمص ويبوس فيا وانا تحت منة بتحرك شمال ويمين وبرجلي بحاول اذوقة لكن قوتة كانت اكبر من ضعفي</p><p>وحسيت ان جسمي كلة اتخدل</p><p>كنت لابسة جيبة وفوق منها قميص وتحت القميص سنتيان</p><p></p><p>قعد فوق مني وبدء في فك زراير القميص بتاعي وانا بقيت عمالة اضرب فيه بأيدي لكني مفيش اي فايدة</p><p>ونجح في فك زراير القميص وبعدين طلع بزازي برا السنتيان وهجم عليهم بشفايفة وبقي بيرضع ويفعص في بزازي وانا تحت منة دموعي ورجائي. انة يسبني لكنة كان وحش ومصدق انة استولي علي فريسة</p><p></p><p>فضل يرضع في بزازي ويعضعض في حلمة بزي وكانت قوتي خلاص انهارت ومفيش اي جهد للمقاومة خلاص</p><p></p><p>لف جسمة وهو لسة فوق مني وبقي ضهرة ناحية وشي وهو قاعد علي بطني وبقي بيقلعني الجيبة. رجع تاني المقاومة لانة رايح لإعز ما املكة. وهو شرفي وعرضي</p><p>بعد ما نجح في انة يقلعني الجيبة فضلت بالكلوت .. نزل براسة وفضل يشم في كسي وفي كلوتي وبقي بأيدو عمال يدعك في كسي وانا عمالة اتحرك بوسطي شمال ويمين لكن هيعمل ايه ضعفي قصاد قوتة ورغبتة اللي اصبحت متوحشة..</p><p>قطعلي الكلوت وبقة كسي قدام عيونة</p><p>اصبح عامل زي الطور الهايج اول ما شاف كسي قدام عنية</p><p>نزل علي كسي بشفايفة وفضل يبوس في كسي وبلسانة يلحس حوليه</p><p>وفتح شفرات كسي بصوابعة ودخل لسانة بين الشفرات</p><p>انا حاطة ايدي علي وشي ودموعي غرقة المرتبة تحت راسي</p><p>قام من فوقي وفك سوستة بنطلونة وطلع زبة .. كنت انا قومت وجريت ناحية باب الأوضة جري وراية ومسكني من شعري وشدني ورماني علي الكنبة ونام فوق مني وبأيد بقي ماسك زبة وحاطة علي كسي</p><p>ورجع كتف ايدي بأيدو وزبة علي كسي وبوسطة بيحاول يخليه علي فتحة كسي لكن مع حركة جسمي مكنش عارفةخالص</p><p>رجع مسك زبة تاني وحط راس زبة جوا فتحة كسي وضغط بعنف مرة واخدة خرجت مني صرخة مكتومة خوف من الفضيحة</p><p>زب سيد خلاص بقي جوايا وهتك عرضي واخد شرفي وحسيت بالدم وهو بينزل مني وسيد مش راحم دموعي وشغال ينيك فيا من غير رحمة او شفقة</p><p>وشفايفة عمالة ترضع في بزازي وزبة طالع داخل جوا كسي لدرجة اني حسيت اني اتعورت. وكنت حاسة بشرخ في كسي من شدة الالم</p><p>سيد فضل ينيك فيا يجي نص ساعة واللي عرفتة بعدين انة مكنش في وعية وانة كان واخد برشام</p><p>كنت خلاص سبت نفسي لسيد مش لاني كنت خلاص رضيت لا لاني كنت انهارت من كتر مقاومتي وعياطي. وبقي بينيك فيا وهو متملك فيا اكتر</p><p>رفع رجلي علي كتفة وشدني من وسطي وهو واقف علي الارض وانا نايمة علي الكنبة وبقي بيرزع زبة بكل قوتة جوايا لغاية ما خلاص هيجبهم طلع زبة برة وجري علي الحمام وجاب شهوتة في عين الحمام وبعدين رفع سوستة بنطلونة وسابني وخرج</p><p>فضلت نايمة مكاني وانا بعيط ومنهارة ومش مصدقة ان سيد عمل فيا كدة</p><p></p><p>شوية افتكرت اخويا وامي. قومت بسرعة زي المجنونة وانا بغطي نفسي بأيدي ببص علي الكنبة لقيت الملاية غرقانة ددمم</p><p>شلت الملاية بسرعة ودخلتها الحمام وفتحت عليها الحنفية وبقيت بغسلها ودموعي نازلة زي السيل</p><p></p><p>غسلت الملاية وبعدين حطيت الكلوت المقطوع في كيس اسود وربطة كويس وفي نص جردل الزبالة خبيتة ولبست هدومي</p><p>وبعدين قعدت في الاوضة عمالة الطم واعيط ونفسي الأرض تتشق وتبلعني</p><p>اخويا لو عرف ممكن يقتل سيد ويتحبس بسببي وامي هتروح فيها</p><p>طب اعمل ايه واروح فين من العار اللي جبتة ل حسن ول امي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الي اللقاء في الجزء الرابع</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p></p><p></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت قاعدة علي الكنبة اعيط والطم علي شرفي اللي راح بسبب شخص متهور كنت فاكرة انة بيحبني</strong></p><p><strong>وطول اليوم في انهيار تام و عياط حتي وانا بعمل الاكل ل ماما ول حسن. دمعتي مبطلتش نزول لغاية ما سمعت صوت باب الشقة بيفتح</strong></p><p><strong>جريت علي حنفية المطبخ غسلت وشي بسرعة علشان ميبنش اني معيطة واخويا يا خد بالة</strong></p><p><strong>خرجت بصيت لقيتة فعلا حسن اخويا ودخلت المطبخ تاني من غير ما ياخد بالة اني كنت ببص عليه</strong></p><p><strong>شوية راح نده عليا</strong></p><p><strong>خرجت له قالي اعمليلي كوباية شاي</strong></p><p><strong>دخلت عملت له كوباية الشاي وخرجت له بيها</strong></p><p><strong>بصلي كدة وقالي سهام مالك انتي معيطة؟</strong></p><p><strong>انا :: لا مفيش بس تعبانة وطول اليوم بطني وجعاني وعندي مغص</strong></p><p><strong>حسن :: بطنك وجعاكي من ايه طيب</strong></p><p><strong>انا :: مفيش بس شكلي اخدت دور برد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت المطبخ تاني وانا جوة صعب عليا حالي وصعب عليا اخويا اللي ميستهلش الفضيحة بسببي لقيت نفسي بنهار من العياط تاني وقعدت علي الأرض وانا حاطة ايدي علي بوقي</strong></p><p><strong>علشان حسن اخويا ميسمعش صوت عياطي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مر ثلاث ايام ومعرفش حاجة عن سيد ولا حتي بشوفة في الشارع زي الأول</strong></p><p><strong>وفي اليوم الرابع لقيتة واقف مع رجب صاحبة</strong></p><p><strong>ندهت عليه .. بصلي .. شاورت له اني عايزاه</strong></p><p><strong>جالي وبدءت اتمشي وهو معايا</strong></p><p><strong>انا :: انت بقالك اربع ايام من ساعة اخر مرة كنا مع بعض مش بشوفك ليه</strong></p><p><strong>سيد :: ابدا بس كنت نزلت شغلانة كدة</strong></p><p><strong>انا :: طيب انت دلوقت لازم تشوفلك حل وتسرع موضوع جوازنا</strong></p><p><strong>سيد :: مانتي عارفة الظروف اللي انا فيها ومش هقدر اتجوزك علي الأقل قبل سنتين</strong></p><p><strong>انا :: يا نهارك الاسود يا سيد سنتين ليه يا سيد بعد عملتك دي انا مش هستحمل اقعد سنتين خايفة من الفضيحة او خايفة انك تسبني</strong></p><p><strong>سيد :: اسيبك ايه يا عبيطة وفضيحة ايه انا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك</strong></p><p><strong>انا :: لا يا سيد علشان خاطري يا سيد اتصرف</strong></p><p><strong>سيد :: هتصرف ازاي يعني هسرق بنك مثلا</strong></p><p><strong>وصلت الفرن ووقفت جبت العيش وهو قالي انة رايح مشوار وسابني ومشي</strong></p><p><strong>روحت انا بعد ما اشتريت كل طلبات البيت وبعدين دخلت اعمل الاكل زي كل يوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرة يومين وفي اليوم التالت سيد جه زيارة لينا في البيت وقعد مع حسن اخويا وقالة انة جالة شغل في شرم الشيخ. وانة هيقعد هناك ثلاث شهور وان الشغلانة دي فيها لقمة عيش حلوة له</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا سمعت كدة وبدءت اشك ان سيد ناوي يخلع مني ومن الخطوبة</strong></p><p><strong>وبعد ما اقعد مع حسن اخويا اخويا سابنا مع بعض شوية وخرج قعد ما مامتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: سفرية ايه يا سيد اللي عايز تسافرها</strong></p><p><strong>سيد :: شرم الشيخ وفيها قرشين حلوين يساعدونا علي الجواز</strong></p><p><strong>انا :: بذمتك يا سيد مش ناوي تسبني بعد اللي عملتة معايا</strong></p><p><strong>سيد :: اسيبك ايه بس انتي مجنونة انتي خلاص بقيتي بتاعتي</strong></p><p><strong>انا :: طيب انا هطمن عليك ازاي</strong></p><p><strong>سيد :: انا هبقي اتصل علي اخوكي وهبقي اطمنة عليا</strong></p><p><strong>انا :: طب اكتبلي رقم تليفونك وانا شايلة فلوس علي جنب بكرة هشتري موبايل وخط وهبقي اكلمك انا</strong></p><p><strong>خرجت جبت ورقة وقلم من عند المكتبة اللي في شارعنا وخليت سيد كتبلي الرقم بتاعة وشلتة في البوك بتاعي وقعد معايا ساعة وبعدين قالي انة عايز يشوفني بكرا قبل ما يمشي</strong></p><p><strong>قولتله انت هتمشي بكرا امتي قالي علي بالليل الساعة 10</strong></p><p><strong>قولتلة خلاص بكرا اشوفك زي كل يوم وانا بشتري عيش</strong></p><p><strong>قالي لا مش هينفع انا عايز اكون معاكي لوحدنا</strong></p><p><strong>انا :: لا يا سيد لوحدنا دي تاني مش هينفع خلاص</strong></p><p><strong>سيد :: انتي خايفة من ايه ما خلاص اللي حصل حصل .. هو انا مش هوحشك</strong></p><p><strong>انا :: هتوحشني يا سيد بس مش عايزة اللي حصل منك قبل كدة يحصل تاني</strong></p><p><strong>سيد :: وحياتي عندك متخلنيش اسافر وانا زعلان منك انا بجد محتاج نكون مع بعض لوحدنا وبراحتنا</strong></p><p><strong>وفضل يتحايل عليا اني اروحلة الشقة بتاعتة اللي عايش فيها لوحدو وانا مش موافقة نهائي</strong></p><p><strong>وقولت له تقبل ان حد يشوفني وانا داخلة شقتك وخصوصآ ان كل اللي في الشارع عرفينا</strong></p><p><strong>نسيت اقولكم</strong></p><p><strong>ان سيد كان واخد شقة دور ارضي في نص شارعنا والناس كلها طبعآ عارفة سيد انة خطيبي اه بس كمان دخولي شقتة ده ملوش غير معني واحد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيد زعل وقالي انة مش هيخرج من شقتة وهيستناني ولو مجتش هيسافر وهو زعلان مني</strong></p><p><strong>حسيت في لغة سيد ليا تهديد اني لو مروحتش له هيسبني ومش هيتجوزني بعد ما اخد اللي عايزة وخد شرفي</strong></p><p><strong>بعد ما سيد مشي فضلت طول الليل بفكر في كلام سيد ليا وفي طريقة تهديدة ليا ومكنتش عارفة اعمل ايه</strong></p><p><strong>اروح ل سيد ولا مروحش</strong></p><p><strong>وبعد تفكير طول الليل ودموعي لسة بتنزل علي خدي من اللي حصلي ومن طريقة كلام سيد معايا بعد اللي حصل ما بينا</strong></p><p><strong>قررت اني لازم اروح لسيد واسيسة</strong></p><p><strong>علشان مخسرش سيد وادوي الفضيحة والعار اللي منتظرني</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا تاني يوم بعد ما امي راحت فرشة الخضار بتاعتها واخويا حسن راح الشغل بتاعة</strong></p><p><strong>لبست انا هدومي ولسة التردد جوايا لاني عارفة ومتأكدة اني لو روحت لسيد مش هيسبني غير وهو نايكني تاني لان مبقاش شئ يمنعة مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم صحيت الصبح جهزت الفطار ل اخويا ول امي وبعد ما فطرو ونزلوا</strong></p><p><strong>دخلت انا لبست هدومي وكل تفكيري ازاي هدخل شقة سيد من غير ما حد يشوفني</strong></p><p><strong>خرجت روحت اشتريت كل الطلبات وبعدين عديت علي الفرن جبت العيش وخلصت كل طلباتي روحت البيت ودخلت اللي اشتريتة شقتنا وبعدين خرجت تاني</strong></p><p><strong>وقفت قدام باب البيت ورجلي افكر اروح ولا مروحش وفي النهاية قررت اني اروحلة</strong></p><p><strong>مشيت ورجلي من الخوف ان حد يشوفني بترتعش وخطواتي تقيلة</strong></p><p><strong>وصلت بيت سيد. وقفت قدامة شوية كأني مستنية سيد خطيبي يخرج وعنيا بتراقب الشارع والبلكونات قبل ما اقرر الدخول</strong></p><p><strong>بعد ما اطمنت ان مفيش حد شايفني دخلت بسرعة مدخل البيت وخبطت علي الباب بتاع شقة سيد دقيقيتن لغاية ما فتح وكانت المفاجئة اللي كنت خايفة منها و.. سيد فتح باب الشقة وانا بدخل جوا. لقيت صاحبة الزبالة رجب بيدخل من باب البيت ورايح ل سيد وشافني وانا رايحة ل سيد شقتة</strong></p><p><strong>راح باصصلي وابتسم ورجع تاني مشي</strong></p><p><strong>كان نفسي ساعتها الأرض تتشق وتبلعني واول ما دخلت جوا كل اللي طلع عليا اني الطم علي وشي ومفيش علي لساني غير يالهوي يالهوي رجب صاحبك شافني . يخرب بيتك يا سيد صاحبك شافني</strong></p><p><strong>سيد :: وهو بيضحك وبكل برود مالك يابت ركبك عفريت ولا ايه ما يشوفك</strong></p><p><strong>انتي تخصيني وخطيبتي وهتبقي مراتي ولا يقدر يفتح بقة</strong></p><p><strong>انا :: يخرب بيتك ياسيد واليوم اللي وافقت فيه عليك</strong></p><p><strong>سيد :: بقي كدة يا واطية وراح واخدني في حضنة وذنقني علي الباب ومسكني من بزازي وفضل يقفش فيهم وانا عمالة اذوقة واقولة</strong></p><p><strong>انت ايه يا اخي مش همك غير في كدة بس</strong></p><p><strong>سيد :: يابت انتي بقيتي مراتي خلاص</strong></p><p><strong>انا :: مراتك ازاي ياخويا وانت كتبت عليا علشان ابقي مراتك</strong></p><p><strong>سيد :: انتي يابت مش موافقة عليا وانا موافق عليكي تبقي خلاص كدة مراتي شرعي وكمان دخلت عليكي</strong></p><p><strong>انا :: لا يا سيد ده مش جواز.. الجواز اللي بجد بيكون عند مؤذون وفرح وناس.. مش تقولي رضا وقبول بس</strong></p><p><strong>سيد :: ما كل ده هيحصل بس الظروف تتظبط وهعملك فرح متعملش لبنت هنا في المنطقة</strong></p><p><strong>كل ده وسيد نازل فيا بوس وتفعيص في بزازي وزبة كان واقف علي الأخر وراشق بين وراكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: طب كفاية يا سيد حرام عليك هتأخر وصاحبك رجب شافني وانا عندك</strong></p><p><strong>سيد :: وهو عمال يبوس تحت رقبتي كفاية ايه هو انا لسة عملت حاجة</strong></p><p><strong>ونزل بأيدو علي بطني لغاية ما وصل لكسي</strong></p><p><strong>اول ما لمس كسي جسمي كلة ارتجف</strong></p><p><strong>وبقي بيلعب فيه ويحسس عليه بصوابعة كنت حاسة بصباعة قرب يقطع الجيبة والكلوت بتاعي من كتر لعبة في كسي</strong></p><p><strong>وراح نازل علي ركبة. ورفعلي الچيبة ونزلي الكلوت</strong></p><p><strong>وانا :: بلاش يا سيد ابوس ايدك</strong></p><p><strong>سيد :: بلاش ايه ؟ فيه حد يبقي قدامة الكس ده ويسيبه</strong></p><p><strong>شعر كسي كان خفيف لاني ديما بنضف كسي ومش بخلي الشعر يكبر</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قرب بشفايفة علي كسي وبقي عمال بشفايفة يمشيها علي كسي</strong></p><p><strong>ويقولي .. ايه ده يا هدي يخرب بيت كسك .. كل ده كس</strong></p><p><strong>وراح مطلع لسانة بعد ما بعد مابين رجلي وقرب بلسانة وبدء يلحس حوليه</strong></p><p><strong>انا بدأت في اللحظة دي اشعر بأنفاسة السخنة علي كسي وطرف لسانة بدء يدخل بين شفرات كسي</strong></p><p><strong>كل اللي عملتة اني رجعت دماغي علي الباب وعضيت علي شفايفي وايدي علي راسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيد المرة دي بيلحس كسي بهدوء وروقان لاني خلاص مش بقاوم ومستسلمة له لانة خلاص فتحني ومبقاش قدامي غير اني اعمل كل شئ يطلبة مني في سبيل انة يصلح غلطتة ويتجوزني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيد قام من علي ركبة وراح قالع القميص بتاعة والبنطلون والبوكسر</strong></p><p><strong>وبقي قدامي زي ما امة ولدتة</strong></p><p><strong>ومسكني من ايدي ودخلني علي سريرة .. وقالي اقلعي كل هدومك</strong></p><p><strong>عمري في حياتي ما كنت قدام حد عريانة وكان الموضوع ده بالنسبة ليا صعب جدآ لكنة اصر علي تقليعي وبقي هو اللي بيقلعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقيت قدام سيد عريانة ومن غير اي حاجة تستر لحمي .. بقي قاعد علي السرير وعيونة هتطلع من وشة وهو بيتفرج عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيد كان قاعد علي طرف السرير وانا واقفة قدامة. قالي تعالي عايزك تمسكي زبي وتمصيه</strong></p><p><strong>انا :: امص ايه ؟؟ انت اتجننت ؟ امص زبك ازاي مش فاهمة</strong></p><p><strong>قالي عادي انتي بس غمضي عيونك. وحاولي تستمتعي وانتي بتمصي زبي</strong></p><p><strong>شوية شوية هتحسي بالمتعة معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قولتلة لا انا مش همص انا البتاع ده</strong></p><p><strong>قالي تعالي بس ونزل رجلة علي الأرض وهو قاعد علي السرير وطلب مني اقعد علي ركبي بين وراكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت عملت زي ما طلب مني وبقي وشي مواجه ل زبة</strong></p><p><strong>بصيت علي زبة لقيتة كبيررر اوي وتخين اوي واستحالة يدخل في بوقي</strong></p><p><strong>انا :: واقفة متسمرة مكانة راح شدني له ومسكني من راسي وقالي مصي يا قلبي</strong></p><p><strong>قربت وانا بصراحة قرفانة. وبعدين قولت له طب روح اغسلة الاول</strong></p><p><strong>قام غسل زبة وبعيدين قعد تاني بعد ما نشفة بالفوطة</strong></p><p><strong>سيد :: يلة بقي عايزة تمصي زبي براحة وبحنية</strong></p><p><strong>قربت علي زبة وفتحت بوقي وابتديت امص زبة ودي كانت اول مرة في حياتي امص</strong></p><p><strong>سيد :: يا حبيبتي براحة وانتي بتمصي زبي سنانك هتعورني</strong></p><p><strong>مكنتش خبرة في المص ولا كنت اعرف من اصلة ان الرجالة بتحب القرف ده</strong></p><p><strong>طبعآ كان المص ساعتها بس بالنسبة ليا قرف</strong></p><p><strong>بقيت بمص زب سيد وانا عايزة ارجع من القرف اللي بعملة</strong></p><p><strong>لكن الاحساس ده بدء يتلشي من احساسي بأنتصاب زب سيد جوا بوقي وجه بدالة احساس غريب اول مرة احسة</strong></p><p><strong>وانا بمص راس زب سيد بدأت اشعر بالمتعة وبدأت ارضع اكتر في راس زبة</strong></p><p><strong>سيد :: سهام انزلي كمان علي بضاني بلسانك</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت علي بيضانة بلساني وكنت اول مرة اركز فيهم وفي شكلهم وملمسهم الناعم ..</strong></p><p><strong>بطرف لساني بيقت بلحسهم وبعدين بقيت بشفطهم جوا بوقي وهو يقولي برررراحة يا سهام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما مصيت زبة ولحست بيضانة المدلدلة قالي تعالي انتي بقي</strong></p><p><strong>وقعدني مكانة ونيمني علي ضهري ورفعلي رجلي لفوووووق ودخل هو علشان يلحس كسي تاني</strong></p><p><strong>بشفايفة بقي بياخد شفايف كسي يمصهم وبصباعة بيحطة جوا كسي ويحرك صباعة جوايا</strong></p><p><strong>شوية ودخل صباعين جوا كسي ولسانة لسة شغال لحس في زنبوري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا حاسة احساس محستوش المرة اللي فاتت.. يمكن علشان ناكني غصب عني</strong></p><p><strong>مسكت راسة وبقيت بضغط واشد في شعرة من المتعة .. وكسي ووسطي بيتحروكوا من شدة المتعة علي بوق وشفايف سيد ومكنتش عايزه يبطل لحس ونيك في كسي بصوابعة ولسانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدين قام وقف علي رجليه وشدني علي اول طرف السرير. وكنت حاسة اني هقع لكنة كان ساندني</strong></p><p><strong>ورفع رجلي بعد ما بعدهم عن بعض</strong></p><p><strong>وشدني لبرة اكتر لغاية ما كسي بقي عند زبة ومسك زبة بعد ما تف علي راسه وعلي كسي وحط زبة علي اول فتحة كسي وبدأ في الضغط عليه وبدأ زبة شوية شوية يدخل جوايا وانا حاسة بمتعة رهيبة</strong></p><p><strong>زب سيد من كتر ما كان تخين كان ماليني وحاسة انة منفوخ جواية</strong></p><p><strong>وسيد شغال يسحب زبة برررراحة وروحي كانت بتتسحب معاه</strong></p><p><strong>ااااااااااااه ااااااااااااااااه علي ده احساس</strong></p><p><strong>احلي احساس في الدنيا. والواحدة فاتحة رجليها وكسها لزب تخين بيتفنن في نيكها</strong></p><p><strong>سيد كان بينكني برووووقان وهدوء وزبة كان اكثر انتصاب وشدة</strong></p><p><strong>زبة كان وهو بيدخل جوايا كان بيغوص ويغرز في لحم كسي. وكسي كان بيبلع زبة حسيت بنشوة عمري ماكنت حسيتها قبل كدة</strong></p><p><strong>سيد فضل يدخل زبة ويخرجة. وهو ماسكني من ايدي وصوت زبة كان بيجلجل في وداني وهو بيقتحم كسي كاالسيف المسنون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدين قومني وخلاني نمت علي جنبي وهو نام علي جنبة ورايا وخلاني رفعت رجل ومسك زبة وبدأ في ادخال زبة في كسي من ورا</strong></p><p><strong>اووووووووف يخرب بيتك يا سيد مش مستحملة</strong></p><p><strong>سيد :: هنيكك براحة يا يا حبيبتي</strong></p><p><strong>وبدء سيد في النيك بالراحة وبالبطيئ</strong></p><p><strong>وانا اهاتي بتجلل في الشقة</strong></p><p><strong>وكنت حاسة ان زب سيد خلاص قرب يفشخني من كتر النيك فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيد مسك زبة ويطلعة برا خالص ويرجعة يدخلة في كسي تاني</strong></p><p><strong>يالهوووووووي علي حلاوة الزب وهو بيدخل كلة بعد ما بيخرج كلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وخلاني نمت علي بطني وطلع فوق مني وحط زبي بين وراكي وفضل يدخل زبة ويخبطة في كسي من براة وخرم طيزي وبعدين وقف زبة علي خرم طيزي وحاول يدخلة لكني من شدة الوجع والألم صرخت</strong></p><p><strong>لالا يا سيد ابوس ايدك بتاعك بيوووووجعني اووووي</strong></p><p><strong>شال زبة من طيزي وقالي خلاص مش هنيكك في طيزك دلوقت. لازم اوسعهالك الاول</strong></p><p><strong>دخل زبة مرة تانية بس في كسي من ورا ونام فوق مني وبقي عمال ينكني وهو كلة فوق مني ... برغم انة كان تقيل عليا لكن كان احساس حلو اوي وهو فوق مني وزبة راشق في كسي من ورا وعمال ينكني</strong></p><p><strong>فضل ينيك فيا وينيك لغاية ما طلع زبة بسررررعة وحطة بين فلقتين طيزي وبقي بيدعك زبة في خرم طيزي ومرة واحدة حسيت حاجة سخنة غرقت طيزي</strong></p><p><strong>وبعد ما سيد جاب شهوتة علي طيزي وغرق خرمي نام فوق مني شوية وبعدها قومت ولبست هدومي ومشيت بعد ما سلمت عليه ووعدتة اني هشتري الموبايل قبل ما اروح وهبقي ارن عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الخامس</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مشيت من عندي سيد بعد ماعمل اللي عايزة معايا وروحت علي محل لبيع الموبايلات اشتريت تليفون وخط وخليت الراجل اللي في المحل شغلي الخط وكمان عرفني ازاي اتصل واحفظ الارقام وكدة</strong></p><p><strong>وسجلت رقم سيد علي التليفون واتصلت عليه وعرفتة رقمي</strong></p><p><strong>مشيت وروحت البيت ودخلت الحمام علشان استحمي</strong></p><p><strong>قلعت هدومي وانا بقلع الكلوت لقيت فيه بعض من لبن سيد فيه</strong></p><p><strong>غسلت الكلوت علشان خوفت ماما تاخد بالها وبعدين استحميت وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح بدري اول ما فتحت عيوني قولت هتصل بسيد اشوفة واطمن عليه وصل الغردقة ونزل الشغل ولا لا</strong></p><p><strong>مسكت تليفوني. وطلعت رقم سيد زي ما اتعلمت واتصلت بيه .. لكن جرس ومش بيرد .. فضلت اتصل بسيد بتاع خمس مرات ومع كل مرة جرس ومفيش رد وفي المرة السادسة</strong></p><p><strong>تليفون سيد اتقفل</strong></p><p><strong>بدءت اشعر بالقلق عليه ياتري سيد مش بيرد ليه</strong></p><p><strong>طول اليوم عمالة احاول اتصل بسيد لكن مفيش نتيجة وكل مرة تليفونة يكون مقفول</strong></p><p><strong>استمر الحال ده لمدة ثلاث ايام متواصلة كل ما اتصل بسيد تليفونة مغلق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابتديت اشك ان سيد خلاص هرب من زواجي والمصيبة اني معرفش طريق له ولا لاهلة واخويا لوعرف باللي حصل وان شرفة اتمرمط واختة سلمت شرفها له مش بعيد يقتلني</strong></p><p><strong>انا عارفة اخويا كويس برغم حنيتة وحبة ليا لكن مش هيتردد لحظة في انة يقتلني</strong></p><p><strong>شلت الهم والخوف والرعب جوايا وبدءت اشعر بنهايتي الحتمية لو سيد مرجعش واتجوزني</strong></p><p><strong>مرت الأيام والشهور ... بعد شهرين بالظبط بدءت اشعر بنظرات رجب صاحب سيد ليا ولجسمي وكمان معاكسات وكلام مينفعش بنت تسمعة</strong></p><p><strong>وفي يوم وانا ماشية رايحة اجيب العيش .. قرب مني و بص علي بزازي وقالي بصوت واطي</strong></p><p><strong>يخرب بيت بزازك قنبلة</strong></p><p><strong>انا مبصتش عليه وكان نفسي اقلع اللي في رجلي واديلة بيه لكن انا مش ناقصة فضايح وده بني ادم زبالة</strong></p><p><strong>استلمني رجب في الرايحة وال جاية ترزيل بالكلام والمعاكسات وانا غصب عني ساكتة ومش قادرة اتكلم</strong></p><p><strong>لانة ببساطة شافني وانا رايحة شقة سيد قبل ما يسافر وكنت خايفة انة يفضحني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في يوم اخويا حسن الصبح قال انة رايح الشغل زي كل يوم</strong></p><p><strong>عملت له الفطار وفطرتة وفطرت ماما قبل ما تطلع علي فرشة الخضار بتاعها</strong></p><p><strong>وبعد ما حسن اخويا مشي وماما مشين نزلت روحت اجيب الطلبات</strong></p><p><strong>وبردو لقيت الزفت رجب مستني علي ناصية شارعنا</strong></p><p><strong>وانا ماشية نده عليا وقالي حبيب القلب مفتحش تليفونة لسة وفضل يضحك</strong></p><p><strong>انا دموعي نزلت غصب عني وبقيت عمالة ادعي عليه وعلي سيد وعلي اليوم اللي شفت فيه خلقتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل ماما رجعت وكان المفروض اخويا يرجع لكنة اتأخر والساعة داخلة علي 8 بعد المغرب .. ماما سألت علي حسن رجع ولا لسة انا قولتلها لا لسة يا ماما</strong></p><p><strong>ماما :: تلاقيه في القهوة مع صحابة ولا اتأخر في الشغل</strong></p><p><strong>انا:: يمكن .. طب احضرلك انتي العشا ولما حسن يرجع ابقي احضرلة</strong></p><p><strong>ماما :: لا مش هاكل غير لما اخوكي يرجع وانا من امتي باكل من غيرو</strong></p><p><strong>انا :: ماشي انا داخلة الاوضة بتاعتي لمت حسن يجي اديني حس اطلع اعملكم العشا</strong></p><p><strong>عدا الوقت وساعة ورا ساعة وحسن اخويا لسة مجاش</strong></p><p><strong>وبدأت ماما تقلق وانا كمان قلقت عليه</strong></p><p><strong>واعصابنا بقت علي نار</strong></p><p><strong>الساعة دخلت علي 12 بالليل واخويا عمرة ما اتأخر كدة</strong></p><p><strong>حسن طول عمرة ملتزم من الشغل للبيت وعمرة ماسهر برة</strong></p><p><strong>مفيش غير القهوة اللي بيروحها. علشان يقعد مع صحابة في الشغل وبتكون قعدة اتفاق علي شغل او تظبيط ميعاد بينهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>القهوة مكنتش بعيدة عن البيت كانت في نفس شارعنا بس في نص الشارع</strong></p><p><strong>علي الساعة 12 ونص لبست عبايتي وطرحتي وجريت علي القهوة علشان اشوفة وبدعي من جوايا انة يكون هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خطواتي كانت سريعة لدرجة اني كنت حاسة اني بجري وحاسة ان القهوة بقت بعيدة جدا</strong></p><p><strong>وصلت للقهوة وانفاسي مقطوعة وباخد نفسي بالعافية .. وعنيا بدور في كل شبر في القهوة علي حسن</strong></p><p><strong>لكن للأسف مكنش له اثر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سألت عليه في القهوة قالوا محدش شافة خالص النهاردة</strong></p><p><strong>بدأت احس ان الدنيا سودا في عيني</strong></p><p><strong>افتكرت اني اشتريت تليفون ورقمة سجلتة عندي يومها بالليل</strong></p><p><strong>جريت عالبيت علشان اتصل بيه</strong></p><p><strong>اول ما روحت ماما سألتني .. ايه طمنيني اخوكي هناك</strong></p><p><strong>انا :: لا ياماما ومحدش شافة خالص النهاردة.. انا داخلة اتصل بيه كنت ناسية موضوع التليفون ده</strong></p><p><strong>دخلت اوضتي بسرعة وطلعت رقم حسن واتصلت به لكن كان تليفونة مغلق</strong></p><p><strong>ضربت كف علي كف ومبقتش عارف اروح ادور علي حسن اخويا فين. ولا اروح لمين</strong></p><p><strong>وماما كمان عمالة تعيط وتنده عليه</strong></p><p><strong>ياتري انت فين ياحسن</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة دخلت علي اتنين ونص واحنا عنينا مش عارفة طعم النوم</strong></p><p><strong>وقاعدين عيونا علي الباب اللي كنا سايبنة مفتوح. ومنتظرين حسن يدخل علينا في اي وقت</strong></p><p><strong>لكن مفيش فايدة</strong></p><p><strong>الساعة تلاتة بعد الفجر سمعنا صوت بينده برا</strong></p><p><strong>يا ام حسن .. يا ام حسن .. جريت حتي من غير ما احط طرحتي علي شعري علشان اشوف مين بينده</strong></p><p><strong>لقيتة صاحبة احمد</strong></p><p><strong>انا :: خير يا احمد حسن فين .. حسن جرالة حاجة</strong></p><p><strong>احمد :: حسن بخير اطمني بس</strong></p><p><strong>انا :: بس ايه</strong></p><p><strong>ماما كانت خرجت هي كمان</strong></p><p><strong>ماما :: حسن فين يابني طمني</strong></p><p><strong>احمد :: حسن بخير بس ممسوك في القسم</strong></p><p><strong>ماما ضربت بأيدها علي صدرها</strong></p><p><strong>وانا :: بتقول ايه حسن ممسوك في القسم.. ليه عمل ايه حسن</strong></p><p><strong>احمد :: وهو راجع من الشغل كان ماسك شنطة العدة بتاعة الاسطي حنفي الريس بتاعنا وللاسف كان فيه كمين شرطة وقفوا الميكروباص اللي كنا ركبينة وفتشوا كل الركاب</strong></p><p><strong>ولما فتشوا الشنطة اللي كانت مع حسن طلع فيها حتة حشيش</strong></p><p><strong>وهو دلوقت في القسم بيتحقق معاه</strong></p><p><strong>انا :: طيب انا هروح البس واروحلة</strong></p><p><strong>احمد :: مينفعش دلوقت بكرا الصبح هيروح النيابة احنا نبقي في النيابة الصبح الساعة 9</strong></p><p><strong>ماما اول ما سمعت نيابة اغمي عليها في الشارع</strong></p><p><strong>جريت اجيب مية من الشقة واحمد كان ساندها وبيحاول يفوقها</strong></p><p><strong>لغاية ماما فاقت. سندتها انا واحمد صاحب حسن ودخلنها الشقة وبعد كدة احمد مشي واتفق انة هيجي يخدني الصبح انا وماما علشان نروح لحسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السادس</strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong>تاني يوم برغم اننا مجاش لينا نوم انا وماما</strong></p><p><strong>الا اننا الساعة 7 الصبح كنت انا وماما لابسين هدومنا ومستنين احمد يجي علشان ياخدونا ونروح ل حسن اخويا ونشوفو قبل ما يتعرض علي النيابة</strong></p><p><strong>الساعة 8 احمد جه ومشينا معاه وتمانية ونص كنا مستنين اخويا يجي من القسم</strong></p><p><strong>وفعلا شوفناه وهو متكلبش وجاي علشان يدخل لوكيل النيابة</strong></p><p><strong>جريت انا وماما عليه وامي اول مارحتلة راحت حضناه وهي بتعيط</strong></p><p><strong>وحسن بقي عمال يحلف ان الحشيش مش بتاعة. وانة بتاع الأسطي حنفي</strong></p><p><strong>العسكري اللي مكلبش اخويا كان بيذعق لينا ويقولنا ممنوع وانا عمالة اقولة معلش احنا بنطمن عليه بس</strong></p><p><strong>شوية الأسطي حنفي جه لأن اخويا ذكر اسمة في التحقيق وجاي علشان مطلوب في النيابة</strong></p><p><strong>اول ما امي شافتة جريت عليه وكانت هتبوس علي رجليه علشان يقول الحقيقة عند وكيل النيابة</strong></p><p><strong>وانا بقيت عمالة احسبن عليه لانة هو السبب في حبس اخويا</strong></p><p><strong>شوية اخويا دخل لوكيل النيابة وبعد منة بشوية ندهوا علي حنفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نص ساعة من التحقيق مع اخويا اللي خرج متكلبش بردو وعرفنا منة انة اخد 15 يوم حبس وان حنفي الريس نفي ان الشنطة بتاعتة وقال في التحقيق ان الشنطة بتاعة اخويا</strong></p><p><strong>روحنا البيت واحنا مقهورين وامي تعبت مني ووقعت في الشارع والناس وقفت معايا لغاية ما فوقناها واحمد صاحب حسن فضل معانا لغاية ما روحنا البيت</strong></p><p><strong>اول ما دخلت البيت ماما حست ان السكر علي عليها.. جريت بسرعة جبت ليها الدكتور في البيت ... اللي كشف عليها وكتب ليها علي علاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حالة من الحزن سيطرت علينا وامي مريضة في اوضتها وبقيت عمالة افكر هنجيب فلوس منين علشان نقوم محامي ل اخويا</strong></p><p><strong>وافتكرت سيد اللي سابني وطفش .. وكنت محتاجة وقفتة معانا ويكون هو سندنا في المحنة والظروف دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد يومين الساعة 5 بعد المغرب لقيت الباب بيخبط .. قومت فتحت لقيت احمد صاحب اخويا جه علشان يطمن علي ماما</strong></p><p><strong>دخلتة وسبت باب الشقة مفتوح وقعدتة في اوضة الضيوف ودخلت لماما اللي نايمة علي سريرها ومش قادرة تقوم وقولت ليها احمد بره عايز يطمن عليكي</strong></p><p><strong>ماما :: خليه يدخل يابنتي وانتي روحي اعمليلة الشاي</strong></p><p><strong>خرجت وقولت ل احمد .. اتفضل يا احمد ماما في الأوضة ... ودخلتة لماما وروحت انا اعملة الشاي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عملت الشاي ودخلتة ل احمد ... وقعد شوية وبعدين قال لماما رقمي معاكي في الورقة</strong></p><p><strong>ولو احتاجتوا اي حاجة رني عليا في اي وقت</strong></p><p><strong>بعد ما احمد مشي وقفلت باب الشقة وراه دخلت لماما وسألتها .. اعملك تاكلي</strong></p><p><strong>ماما :: لا مش قادرة .. انا لازم بكرة انزل الفرشة</strong></p><p><strong>انا :: وانتي تعبانة يا ماما هتنزلي الشغل ؟</strong></p><p><strong>ماما :: وانا لو قعدت يابنتي مين اللي هيصرف علينا .. انتي ناسية ان مفيش دخل لينا غير الفرشة بتاعة الخضار واخوكي اللي **** يفك ديقتة</strong></p><p><strong>انا :: **** .. بس برضو انتي لسة تعبانة ومينفعش دلوقت خالص تنزلي السوق انتي مش حمل قعدت الشارع طول اليوم</strong></p><p><strong>ماما :: لسة مفيش اي اخبار علي خطيبك</strong></p><p><strong>انا :: لا يا ماما مفيش</strong></p><p><strong>ماما :: **** يجيب الخير يابنتي.. بقولك ايه</strong></p><p><strong>دلوقت انا مش عارفة ادبر فلوس المحامي ل اخوكي منين</strong></p><p><strong>انا :: وانا كمان ياماما عمالة افكر من امبارح ومش عارفة اعمل ايه</strong></p><p><strong>ماما :: انا بفكر اروح للمدعوء اللي اسمة حنفي</strong></p><p><strong>انا :: ياماما هتروحي لمين وليه ... انتي فاكرة انة ممكن يروح يشيل التهمة عن ابنك ويلبسها لنفسة</strong></p><p><strong>ماما :: طب والعمل يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: مفيش قدامي غير ان ابيع دهبي اهو يمكن يحل ازمة</strong></p><p><strong>ماما :: دهبك ؟ لا لا افرض خطيبك سأل عليهم</strong></p><p><strong>انا :: هو فين خطيبي ده بس ياماما ده راح وقال عدولي</strong></p><p><strong>ماما :: برضو يابنتي مينفعش</strong></p><p><strong>انا :: لا ياماما انا هبيع الدهب واخويا يبقي لما يطلع يجبلي احسن منهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم صحيت الصبح لقيت امي راحت علي فرشة الخضار وانا علي الساعة واحدة الضهر لبست هدومي وروحت علشان ابيع شبكتي علشان اقوم بفلوسها محامي ل اخويا</strong></p><p><strong>وانا ماشية كان الزفت رجب قاعد علي القهوة واول ما شافني قام جري من علي القهوة وجالي ووقف قدامي</strong></p><p><strong>رجب :: قلبي عندك ياسهام</strong></p><p><strong>انا :: نعم ؟ انت بتكلمني انا</strong></p><p><strong>رجب :: هو فيه غيرك قدامي ؟ اه بكلمك انتي... ايه مفيش اخبار علي اخوكي</strong></p><p><strong>انا :: طب بعد اذنك عايزة امشي</strong></p><p><strong>رجب :: بقي كدة ... مسيرك تحني يا بطل انت</strong></p><p><strong>مشيت وروحت بعت الدهب وعديت علي ماما قعدت معاها شوية وكانت تعبانة علي الأخر وحاولت اخدها معايا البيت لكنها رفضت</strong></p><p><strong>روحت البيت وبعدين افتكرت احمد صاحب اخويا .. دخلت الأوضة بتاعة ماما ودورت علي الورقة اللي كان سايب فيها رقمة وفعلا لقيتها تحت مخدة ماما اخدتها وروحت الأوضة بتاعتي واتصلت بيه وطلبت منة انه يدور علي محامي يكون كويس وفي نفس الوقت يكون حنين في الأتعاب ده لو مش هيضايقة</strong></p><p><strong>رد عليا انة هيشوف ويرد عليا علي الرقم اللي بتصل عليه منة</strong></p><p><strong>قفلت مع احمد ... وبعدين قولت اجرب اتصل ب سيد يمكن يرد . لكن تليفونة كالعادة مغلق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل بعد ما ماما جت وكانت تعبانة علي الأخر عملت ليها الأكل واديتها العلاج وبعدين غسلت رجليها بمياه سخنة وعرفتها اني اتصلت بااحمد صاحب حسن اخويا وطلبت منة يشوف محامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم احمد اتصل بيا وقالي انة هيعدي عليا بعد المغرب علشان هنروح انا وهو نقابل محامي قالوا عليه واحد صاحبة وقالي انة بيقولوا انة محامي شاطر وكمان الأتعاب بتاعتة مش كبيرة</strong></p><p><strong>روحت لماما الفرشة بتاعة الخضار وعرفتها باللي قالوا احمد وماما قالت انها هتيجي معانا</strong></p><p><strong>وفعلا قبل المغرب بساعة ماما لمت الفرشة وروحت وعلي المغرب احمد جه البيت وانا وماما لبسنا واخدنا تاكس وروحنا للمحامي</strong></p><p><strong>المحامي بقي عمال يسألنا اسئلة احنا منعرفش عنها حاجة .. زي اتمسك ازاي والشنطة كانت معاه ولا كانت جنبة والحرز قد ايه بالظبط واقولة كانت ايه في المحضر وفي النيابة</strong></p><p><strong>وقال انة هيروحلة بكرة ويعرف منة بعض التفاصيل وبناء علي اللي هيشوفة في محضر القسم والنيابة هيشوف الخطوات اللي المفروض هيعملها</strong></p><p><strong>انا :: طيب احنا محتاجين نزوره</strong></p><p><strong>المحامي :: حاضر هعملكم اذن بالزيارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مشينا من عند المحامي روحنا بيتنا واحمد روح علي بيتة</strong></p><p><strong>بعد يومين المحامي اتصل بيا وطلب مني اروحلة المكتب علشان يديني اذن الزيارة</strong></p><p><strong>اللي عملة ليا ول ماما</strong></p><p><strong>لبست هدومي وروحت للمحامي المكتب اخدت منة التصاريح ومشيت</strong></p><p><strong>وانا راجعة كانت الساعة اسعة بالليل شوفت الزفت اللي اسمة رجب واقف علي ناصية الشارع هو وشلة الصيع اللي علي طول بيقف معاهم</strong></p><p><strong>عديت من جنبة ووشي في الأرض وهو راح موطي جنب وداني وانا معدية وقالي</strong></p><p><strong>اموت وابل القرموط ... يابختك يا سيد</strong></p><p><strong>مشيت بسرعة وانا من جوايا مخنوقة اوي منة وعارفة انة بيلقح بالكلام عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت البيت لقيت ماما مرمية علي الأرض</strong></p><p><strong>اول ما شوفتها روحت راقعة بالصوت</strong></p><p><strong>لقيت جارتي اللي فوق مني وجوزها عم محسن نزلوا جري علي صويتي وانا بحاول افوق ماما</strong></p><p><strong>عم محسن في ايه ياسهام يابنتي مالها مامتك</strong></p><p><strong>انا :: معرفش يا عم محسن انا رجعت من برا لقيت ماما مرمية علي الأرض كدة</strong></p><p><strong>نصرة :: اجري يا بنتي هاتي من المطبخ بصلة بسرعة</strong></p><p><strong>جريت علي المطبخ جبت بصلة وقطعتها بالسكينة وخالتي نصرة بقت عمالة تشمم ماما البصلة</strong></p><p><strong>عم محسن :: هي مامتك عندها السكر ؟</strong></p><p><strong>انا :: وانا عمالة اعيط ايوة ياعم محسن</strong></p><p><strong>عم محسن :: روحي يا نصرة بسرعة هاتي باكوا عصير من سليمان البقال اللي بره</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نصرة جريت علي الشارع وجابت باكو العصير بسرعة وانا قعدت تحت راس امي ورفعتها لفوق شويه وخالتي نصرة بقت بتحط الشفاطة بتاعة العصيرة في بوق ماما وتضغط علي العلبة بأيدها علشان العصير</strong></p><p><strong>ينزل في بوقها ومعدتها</strong></p><p><strong>مفيش عشر دقايق ماما بدأت تفوق وجسمها اللي كانت متخشب فك</strong></p><p><strong>ماما :: هو فيه ايه</strong></p><p><strong>عم محسن :: حمدلة بسلامتك</strong></p><p><strong>انا :: حمدلة بسلامتك يا حبيبتي</strong></p><p><strong>انا وخالتي نصرة سندناها دخلناها اوضتها</strong></p><p><strong>ماما :: هو ايه اللي حصل</strong></p><p><strong>انا :: معرفش يا حبيبتي انا رجعت من عند المحامي لقيتك مغمي عليكي ولولا عم محسن **** يستره هو ومراتة خالتي نصرة انا مكنتش عارفه اعمل ايه ولا اروح لمين</strong></p><p><strong>ماما :: **** يخليكي يا نصرة ياختي ويقعدلكم في عفياكم وصحتكم ونقف معاكم في الفرح</strong></p><p><strong>نصرة :: يخليكي **** وتقومي بالف سلامة</strong></p><p><strong>يلا بقي فتكم بالعافية انا</strong></p><p><strong>انا :: استني يا خالتي اعملكم الشاي طيب</strong></p><p><strong>نصرة :: معلش يابنتي انا سايبة الأكل علي النار ونزلت جري انا وعمك محسن لما سمعت صويتك... عقبال ما نشرب شربات فرحك انتي وسيد يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السابع</strong></p><p><strong>................</strong></p><p><strong>تاني يوم قومت الصبح بدري علشان اروح ل اخويا دخلت الحمام غسلت وشي ودخلت بصيت علي ماما لقيتها تعبانة جدا ومش هتقدر تروح معايا</strong></p><p><strong>عملت ليها فطار وفطرتها بالعافية واديتها العلاج وبعدين روحت ل اخويا زورتة</strong></p><p><strong>وهناك شوفت في وش حسن اخويا هموم الدنيا وسأل علي امي وقولت لة انها كانت هتيجي معايا وتعبت شوية</strong></p><p><strong>حسن دموعة غلبتة وبقي عمال يضرب بأيده علي المصطبة الرخام اللي قاعدين عليها</strong></p><p><strong>وفضل يتوعد لصاحب الشغل اللي اسمة حنفي اللي كان سبب في رميتة في الحبس</strong></p><p><strong>حسن :: مفيش بردو اخبار عن خطيبك يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: قافل تليفونة ومعرفش عنة حاجة</strong></p><p><strong>حسن :: **** اعلم بظروفة هو كمان انا خايف عليه وقلقان</strong></p><p><strong>انا :: خليك انت في المصيبة اللي انت فيها .. انت هتفكر في غيرك كمان</strong></p><p><strong>حسن :: غصب عني يا سهام .. مفيش راجل معاكم وانتم لوحدكم دلوقت في الدنيا</strong></p><p><strong>انا :: وانت يا خويا **** اكيد هيظهر براءتك</strong></p><p><strong>انت بس متشلش همنا</strong></p><p><strong>حسن :: ياريت ياختي كنت اقدر .. احساسي بالعجز هيموتني وخوفي عليكم هيخليني اتشل</strong></p><p><strong>انا :: بعد الشر عليك ياخويا .. وحياتي ماتشيل همنا ل يجرالك حاجة واحنا ملناش غيرك</strong></p><p><strong>مشيت من عند حسن وانا خايفة عليه اوي</strong></p><p><strong>وروحت البيت لقيت ماما لسة تعبانة جدا</strong></p><p><strong>دخلت قعدت معاها شوية وبعدين خرجت روحت السوق اشتريت فرخة وخضار وروحت عملت الفرخة مسلوقة وشربة خضار لماما ودخلت اكلتها بالعافية واديتها العلاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماما :: انا مش عارفة رقدتي دي هتطول لغاية امتي .. ومين هيصرف علي البيت لو انا طولت في النومة دي</strong></p><p><strong>انا :: متشغليش بالك يا امي انا هنزل ادور علي شغل</strong></p><p><strong>ماما :: تنزلي تدوري علي شغل ..ده لو اخوكي عرف هيزعل يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: مفيش حل قدامنا غير كدة يا ماما .. يعني تفتكري اخويا هيتبسط انك تنزلي الشغل وانتي مش قادرة تقفي علي رجليكي اصلا</strong></p><p><strong>خلصت كلام مع ماما وانا مصممة اني ادور علي شغل</strong></p><p><strong>مرت الايام وانا اخرج كل يوم الف علي في رجلي للمحلات واشوف يمكن القي محل محتاج واحدة</strong></p><p><strong>وكنت كل يوم ارجع رجلي مش قادرة اقف عليها من كتر اللف</strong></p><p><strong>اتاري المنيل علي عينة اللي اسمة رجب كان بيمشي ورايا وبيشوفني بروح فين.. لانة كان شاكك بعد حبس اخويا ومرض امي اني همشي مش بطال وكان نفسة يمسك عليا ذلة</strong></p><p><strong>لكنة عرف اني بدور علي شغل</strong></p><p><strong>وفي مرة وانا ماشية في الشارع بلف علي شغل لمحتة وهو ماشي ورايا .. عملت نفسي مش واخدة بالي .. وكنت كل ما ادخل محل واخرج القيه واقف بعيد بيرقبني لغاية ما وقفت وشديت معاه في الكلام وقولت له ما تسبني في حالي يااخي انت بتراقبني ليه</strong></p><p><strong>رجب :: يابت انا معجب بيكي وبتمنالك الرضا ترضي وبتمني اني انا كمان انول الرضا</strong></p><p><strong>انا :: رجب حل عني يا خويا .. انا مش اللي في دماغك ومتخليش الشيطان يضحك عليك ويفهمك اني لقمة طرية ممكن تنأنأ فيها وتبلعها كدة بسهولة.. فوق كدة بدل ما اخلي الشبشب بتاعي يفوقك</strong></p><p><strong>رجب :: الاه الاه الاه وانا عملت ايه لده كلة</strong></p><p><strong>انا بقولك معجب وبتمنالك الرضا يكون ده جزاتي</strong></p><p><strong>انا :: لا يا اخويا انا مخطوبة وخطيبي لو عرف اللي انت بتعملة ده مش هسيبك يا رجب واظن انت عارف سيد كويس ياخويا مش انا اللي هعرفهولك</strong></p><p><strong>رجب :: سيد ههههههه طب والنبي لما يبقي يفتح تليفونة ابقي مسيلي عليه .. ولا تكونيش صدقتي حوار سفرية شرم يا سهام</strong></p><p><strong>انا ::/نعم .. قصدك ايه</strong></p><p><strong>رجب :: قصدي ان البيه خطيبك بعد ما اخد اللي عايزة منك رجع بلدهم واتجوز بنت خالة يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: انت بتخرف وبتقول ايه</strong></p><p><strong>رجب :: بقول الحقيقة يا سهام وعلي فكرة خالة فتحلة محل موبايلات في البلد وهو اللي ماسك ادارتة يعني جوازة مكنش يحلم بيها</strong></p><p><strong>انا :: انت كداب .. كداب يارجب كداب</strong></p><p><strong>رجب :: معلش يا سهام متعمليش في نفسك كدة .. بس انتي اللي غلطانة .حد يفرط في شرفة مع سيد ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب خبط الكلمتين ليا ومشي وانا بقيت واقفة في مكاني متمسمرة وعمالة الطم علي وشي وابص شمال ويمين وقول يا مصيبتك يا سهام يا مصيبتك ياسهام</strong></p><p><strong>الواطي بعد ما اخد اللي عايزة مني سابني واتجوز غيري وكمان عرف صاحبة اللي عملة فيا ودلوقت رجب مش هيسبني في حالي</strong></p><p><strong>روحت البيت وانا منهارة ودموعي مش بتنشف خالص من علي خدي</strong></p><p><strong>ماما اول ما شافتني عرفت اني مفطورة من العياط وفضلت تسألني مالك .. في حد دايقك في حاجة حصلت وفي الأخر انهارت من العياط واترميت في حضنها وروحت قايلة اني سمعت ان سيد راح البلد ومكنش في شرام من اصلة وانه اتجوز بنت خالة</strong></p><p><strong>ماما :: مين اللي قالك الكلام الفاضي ده</strong></p><p><strong>انا :: سمعت الكلام ده يا ماما بين صحابه اللي واقفين علي الناصية</strong></p><p><strong>ماما :: في ستين داهية بكرة يجيلك اللي احسن منة .. انتي متعيطيش ياينتي محدش فينا عارف القسمة والنصيب والخير فين وخدتني في حضنها وفضلت تطبطب عليا وتحاول تصبرني</strong></p><p><strong>وانا في بالي عمالة اقول ما هو لو مكنش لمسني يمكن مكنتش هزعل اوي كدة لكن ده خد اعز ما املك وسابني</strong></p><p><strong>ماما :: بقولك ايه يا سهام اوعي يابنتي تقولي الكلام ده ل اخوكي ... كفاية عليه الهم اللي هو فيه .. مش هنشيلة هم فوق همة</strong></p><p><strong>انا :: حاضر ياماما مش هقول حاجة لحسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل وانا في المطيخ بغسل المواعين علي الساعة 9 البت شيماء صاحبتي جاتلي علشان تطمن علي ماما وتقعد معايا شوية</strong></p><p><strong>بعد ما شيماء قعدت مع ماما شوية جت وقعدت معايا في الأوضة بتاعتي وعرفت مني اني بدور علي شغل</strong></p><p><strong>شيماء :: طب ايه رئيك تشتغلي معايا</strong></p><p><strong>انا :: اشتغل معاكي فين .. هو انتي يابت بتشتغلي</strong></p><p><strong>شيماء :: اه ياختي بشتغل امال مين اللي بيصرف عليا ما انتي عارفة يابت ان امي وابويا مطلقين وكل واحد فيهم شايف حياتة وماما متجوزة وابويا كمان متجوز</strong></p><p><strong>انا :: ايوة عارفة بس جوز امك مش مخلينكم محتاجين حاجة ده كفاية شغلة في المقاولات والسمسرة</strong></p><p><strong>شيماء :: وحياتك ده راجل معفن وكل همة في ازازة الخمرة والكيف اللي بيطفحة اخر الليل</strong></p><p><strong>انا :: طب وانتي اشتغلتي ايه</strong></p><p><strong>شيماء :: ممرضة في مستشفي خاص هههههههه</strong></p><p><strong>انا :: ودي قرشها كويس</strong></p><p><strong>شيماء :: اهو علي حسب الزبون وكل ليلة برزقها هههههه اصلك منتيش فاهمة انا قايلة اني شغالة ممرضة لماما ولجوزها الحج اكرامي لكن انا الحقيقة شغالة في كباريه بفتح للزباين</strong></p><p><strong>انا :: ياليلتك الطين يا شيماء .. بقي عايزة تشغليني معاكي في كباريه</strong></p><p><strong>شيماء :: يابت اسمعيني بس هقولك</strong></p><p><strong>انا :: تقولي ايه يخرب بيتك ... انا مليش في السكك الشمال يا زفتة انتي</strong></p><p><strong>شيماء :: بصي انتي حرة بس اللي عايزة اقولة ان الشغلانة دي فيها قرش حلو ومكسبها عالي جدا.... فكري واذا لقيتي نفسك عايزة تشتغلي معايا انا تحت امرك يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: لا ياختي انتي تشربي شايك وتقومي تمشي ... انتي شيطانة يابنتي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرت الايام والمحامي قالي ان موقف اخويا صعب وان مفيش اي دليل انة ممكن ياخد براءة وان كل اللي هيقدر يعملة انة يحاول يجبلة حكم مخفف</strong></p><p><strong>وانا اشتغلت في محل ملابس حريمي يبعد عن البيت بتاعنا شارعين</strong></p><p><strong>وكانت شغالة في المحل من عشرة الصبح اروح افتح المحل وامشي عشرة بالليل</strong></p><p><strong>12ساعة واقفة علي رجلي ما بين المناهدة مع الزباين ومابين غلاسة صاحب المحل</strong></p><p><strong>اللي عرفت من نظراتة انة العنتيل وبتاع مذاج ... مكنش بيسيب واحدة بتدخل المحل الا مكان بيفصل جسمها بعنيه</strong></p><p><strong>مرت الأيام وانا بحاول اتجنب عاطف صاحب المحل</strong></p><p><strong>عاطف ده شاب مش كبير في السن عنده تقريبا 35سنة والمحل بتاعة كان واخدة ايجار قديم وواخدة شقة في نفس العمارة</strong></p><p><strong>عاملها مخزن .. بيخزن فيها البضاعة بتاعة المحل وكنا كل يومين تلاتة ندخل المخزن انا وايمان اللي شغالة معايا يا اما نروق المخزن او نشوف ايه اللي ناقص وكنا بنبلغ بيه عاطف واقات كان بيروح هو وايمان وانا كنت بفضل في المحل لغاية ما يخلصو جرد للبضاعة المتخزنة</strong></p><p><strong>مرت الشهور وجه اليوم اللي كان فيه محاكمة اخويا ويوم النطق بالحكم .. وامي صممت تروح معايا وانا فضلت اتحايل عليها متروحش علشان هي تعبانة وانا كنت عارفة انها مش هتتحمل المشوار ولا هتتحمل. تسمع اي حكم علي اخويا</strong></p><p><strong>وفعلا ماما راحت غصب عني وحضرت معايا الجلسة واول ما سمعت القاضي بيدي اخويا حسن حبس سبع سنين مع النفاذ ... اغمي عليها والناس شالتها وطلعنا بيها بره المحكمة</strong></p><p><strong>واحمد صاحب اخويا كان حاضر معانا الجلسة وبعد ما فوقنا ماما اخدنا تاكسي وروحناها البيت .. وقعدت في البيت اسبوع جنب ماما ومنزلتش الشغل نهائي وكل شوية عاطف يتصل عليا علشان انزل الشغل</strong></p><p><strong>نزلت الشغل تاني بعد ما ماما بقت تقدر تدخل الحمام لوحدها وكنت قبل ما انزل المحل اعملها الفطار وجارتي نصرة كانت بتنزل كل يوم ليها علي العصر تشقر عليها</strong></p><p><strong>وتشوفها لو محتاجة حاجة .. واوقات كتير كانت بتنزلها اكل من اللي طبخاه وكانت بتأكلها بنفسها.. بصراحة مكنتش عارفة لولا جارتي نصرة كنت هعمل ايه ولا هروح شغلي ازاي</strong></p><p><strong>في يوم كنت واقفة في المحل لوحدي وكان عاطف و ايمان في المخزن .. دخل عليا الزفت رجب بحجة انة عايز يشتري عباية حريمي وفضل واقف في المحل وبينقي في العابات وانا عارفة انة لا هيشتري ولا هيتنيل علي عين امة .. وكنت خايفة ان عاطف يرجع ويشوفة ويفكر ان فيه بينا حاجة</strong></p><p><strong>خصوصا اننا كلنا من منطقة واحدة والزفت رجب معروف بسمعتة اللي زي القطران</strong></p><p><strong>رجب :: ايه ياسهام مش ناوية بقي تحني عليا</strong></p><p><strong>انا :: رجب انت هتنطلي كمان في المحل</strong></p><p><strong>رجب :: اعمل ايه بس طيب علشان ترضي عني</strong></p><p><strong>انا :: يارجب انا قولتلك متتعبش نفسك انا مش من البنات اللي تعرفهم</strong></p><p><strong>رجب :: يعني سيد حلو وانا فيا كخة</strong></p><p><strong>انا :: انا وسيد مخطوبين .. اقصد كنا مخطوبين ومفيش حاجة حصلت بينا يا رجب</strong></p><p><strong>رجب :: ااااه مانا عارف .. حتي بأمارة ما شوفتك وانتي داخلة شقتك ... يقطعني كنت ظانن فيكي ظن سيئ</strong></p><p><strong>عاطف رجع من المخزن وشاف رجب وهو واقف جنب العباية</strong></p><p><strong>عاطف :: ايه يارجب انت اتجوزت وانا مش عارف</strong></p><p><strong>رجب :: لا لا انا بس كنت ناوي اشتري عباية بس ل اختي .. بس بصراحة الخامة مش عجباني .... سلام</strong></p><p><strong>عاطف :: سلام</strong></p><p><strong>الواد ده بيعمل ايه هنا ياسهام ؟</strong></p><p><strong>انا :: زي ماانت شايف .. جاي بيقول انة عايز يشتري عباية</strong></p><p><strong>عاطف :: الاشكال الوسخة دي ياريت متدخلش المحل تاني</strong></p><p><strong>انا :: وانا مالي ... الكلام ده تقولوا له هو .. انا بالنسبة ليا مقدرش اقول لحد متدخلش تشتري من هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومن يومها وانا بدأت الحظ نظرات مدحت ومحاولاتة المستمر للمس جسمي وكأنة حط في دماغة اني بنت شمال</strong></p><p><strong>في مرة من المرات كنت واقفة بين البترينة والحيطة فيه ممر كدة بينهم البترينة بنحط فيها تشيكلة من الجلبيات المطبقة راح جه عدي من ورايا وحك جسمة في جسمي</strong></p><p><strong>قولت يمكن ميقصدش لكن. الموضوع اتكرر وكل مرة كنت بحس بزبه وهو منتصب وبيحكة فيا وهو بيعدي</strong></p><p><strong>مرة علي مرة وبدأ يتعمد انة يلمسني بأيده</strong></p><p><strong>وكنت لما باخد بالي يعتذر وكأنة مكنش يقصد .. وانا كنت بقول اصبري انتي لو مشيتي دلوقت مش هتلاقي اللي يصرف عليكي وعلي امك العيانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثامن</strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت اتحمل رزالة وتحرش عاطف بيا لغاية ما في يوم كنت طالعة علي السلم اللي في المحل وبجيب ملابس من اخر رف في المحل وكنت في اليوم ده لابسة چيبة وبلوزة وانا علي السلم من فوق لقيت عاطف واقف تحت السلم وعنيه راشق بين فخادي</strong></p><p><strong>اول ما اخدت بالي من نظرات جيت انزل لقيتة بيقولي انقلي الچيب من الرف اللي جنب الرف ده</strong></p><p><strong>انا :: اشمعني يعني ؟</strong></p><p><strong>عاطف :: ايه هو اللي اشمعني انتي تعملي اللي بطلبة منك وخلاص</strong></p><p><strong>انا :: حاضر</strong></p><p><strong>عملت اللي قالي عليه ونزلت وهو كان واقف في مكانة متحركش وايمان واقفة بعيد وبتتفرج علي عاطف وحاطة ايدها علي بوقها وبتضحك بينها وبين نفسها</strong></p><p><strong>نزلت من علي السلم وحسيت ببعبوص ابن متناكة في نص طيزي وبعدين لف جسمة بسرعة واداني ضهرة وعملة نفسة بيطبق في عباية وبيحطها في الكيس بتاعها</strong></p><p><strong>انا :: هو فيه ايه يا عاطف</strong></p><p><strong>عاطف :: في ايه يابنتي مالك</strong></p><p><strong>انا :: انا عارفة بقي متسأل روحك</strong></p><p><strong>مشيت من جنبة وروحت وقفت جنب ايمان اللي كانت بتفرز قمصان النوم وبتعيد ترتيبهم في البترينة</strong></p><p><strong>ايمان :: عاطف هيتجنن عليكي</strong></p><p><strong>انا :: والنعمة بالشبشب .. هو فاكرني من البنات اياهم</strong></p><p><strong>ايمان :: ههههههههه يبقي مش هطولي معاه في المحل</strong></p><p><strong>كلمة ايمان حسستني بالخوف مانا مينفعش اسيب الشغل خالص</strong></p><p><strong>انا :: يعني ايه !؟</strong></p><p><strong>ايمان :: يعني مشي امورك معاه .. شوق ولا تدوق</strong></p><p><strong>انا :: يعني ايه</strong></p><p><strong>عاطف جه وطلب مني اعملة كوباية شاي</strong></p><p><strong>دخلت عملت له الشاي ورجعت لقيتة واقف جنب ايمان وحسيت ان ايمان وشها متغير واول ما شافني بعد شوية عنها وقالي حطي الشاي هنا وانتي يا ايمان روقي البترينة اللي بره المحل</strong></p><p><strong>ايمان خرجت وهي ماشية لمحت سوستة البنطلون بتاعها مفتوحة ... عرفت علي طول ان عاطف كان بيلعب بأيده في كسها</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما خلصت شغلي وانا مروحة البيت لقيت رجب نطلي معرفش جالي منين ولقيتة جنبي ممكن بس اتكلم معاكي خمس دقايق</strong></p><p><strong>انا :: انت عايز مني ايه ؟</strong></p><p><strong>رجب :: عايزك يا سهام ومتعمليش نفسك مش عارف</strong></p><p><strong>انا :: يارجب انا قولتلك بدل المرة مليون مرة انت فاهم غلط ... انا مش زي البنات اللي تعرفهم ولا عمري هكون زيهم .. وانت فاهم بردو ان فيه حاجة حصلت بيني وبين سيد</strong></p><p><strong>وده محصلش .. فاياريت متعشمش نفسك بحاجة عمرها ما هتحصل</strong></p><p><strong>رجب :: بقي كدة ... طيب ياسهام وياريت تاخدي بالك من نفسك علشان انا مش هسيبك</strong></p><p><strong>انا :: اعلي ما في خيلك اركبة</strong></p><p><strong>مشيت ورجب فضل واقف في مكانة وهو بيعض علي شفايفة ومتعصب علي اخره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت البيت ودخلت الشقة لقيت الست نصرة قاعدة مع ماما في الصالة</strong></p><p><strong>انا :: مساء الخير ياخالتي</strong></p><p><strong>نصرة :: مساء الورد يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: معلش تاعبينك معانا</strong></p><p><strong>نصرة :: متقوليش كدة يا حبيبتي دي مامتك زي اختي واكتر</strong></p><p><strong>دخلت غيرت هدومي وخرجت قعدت مع ماما وكانت نصرة طلعت لجوزها وعيالها</strong></p><p><strong>انا :: عاملة ايه يا حبيبتي النهاردة</strong></p><p><strong>ماما :: كويسة يابنتي .. انتي عاملة ايه في الشغل</strong></p><p><strong>انا :: تمام يا ماما وصاحب الشغل حاططني في عنيه وراجل محترم جدا وعينة مش بتترفع علينا</strong></p><p><strong>ماما :: **** يبارك فيه ويقعدلة في عيالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت المطبخ عملت اكل واتعشيت انا وماما وبعدين عملت ليا كوباية شاي وبعدين دخلت اوضتي ونمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم وانا في الشغل كنت واقفة بظبط في الهدوم بعد ما زبونة مشيت عاطف جه من ورايا وحك زبه في طيزي وهو داخل من ورايا ... عملت بكلام ايمان وقولت اعمل نفسي مش واخدة بالي... مرة في مرة وانا سيباه ومش بعمل اي ردة فعل زي الأول</strong></p><p><strong>وعلي اخر النهار .. لقيتة بيقولي خدي مفتاح المخزن من الدرج وعايزك تاخدي معاكي الكشكول وتشوفي ايه اللي ناقص وانا شوية هاجي اساعدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت المفتاح بتاع الشقة ( المخزن ) ودخلت وبدأت افرز البضاعة وانا موطية</strong></p><p><strong>مأخدتش بالي خالص بعاطف اللي دخل وكان واقف ورايا وصباع ايده راح لمس كسي من ورا ... خلاني قومت منفوضة من مكاني والتفت بوشي لقيت عاطف واقف ورايا وراح حاضني وشل حركتي وبقي عمال يبوس فيا وانا عمالة اقاومة واحاول ابعدة عني</strong></p><p><strong>انا :: انت بتعمل ايه يا مجنون ..</strong></p><p><strong>عاطف :: انا فعلا مجنون .. مجنون بيكي</strong></p><p><strong>وايده رايحة علي كسي ودخل ايده بين فخادي وانا قفلت بين رجليا علشان ميوصلش كسي وعمالة افرك منة شمال ويمين لكنة كان ماسك فيا بقوة وهيجانة كان مسيطرة علي عقلة</strong></p><p><strong>انا :: حرام عليك يا عاطف حرام عليك انا لسة بنت</strong></p><p><strong>عاطف :: بصي هديكي اي فلوس تطلبيها بس تريحيني .. انا تعبان اوي يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: انت بتقول ايه يا مجنون انت .. ابعد عني بقي ابوس ايدك</strong></p><p><strong>مع فركي ومحاولاتي المستميتة للأفلات قدرت بالفعل افلت منة وجريت ناحية الباب وفتحتة وجريت علي الشارع ومنة علي بيتي علي طول</strong></p><p><strong>وصلت البيت وانا بنهج ومش قادرة اخد نفسي .. دخلت مدخل البيت وقعدت علي السلم شوية لغاية ما هديت واخدت نفسي وروحت داخلة شقتنا</strong></p><p><strong>ماما سمعت الباب بيتقفل وهي في اوضتها قعدت تنده مين اللي بره</strong></p><p><strong>انا :: انا سهام يا ماما</strong></p><p><strong>ماما :: سهام ؟ ايه اللي جابك بدري كدة يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: حسيت نفسي بس مرهقة شوية وعندي مغص وعاطف قالي روحي</strong></p><p><strong>ماما :: طيب يابنتي اعملي يانسون ليكي علشان المغص</strong></p><p><strong>انا :: حاضر يا ماما</strong></p><p><strong>الساعة 9 لقيت الباب بيخيط قومت فتحت لقيت ايمان اللي شغالة معايا في المحل جيالي اخدتها ودخلنا الأوضة بتاعتي</strong></p><p><strong>ايمان :: ايه يابت اللي خلاكي تمشي قيل الميعاد</strong></p><p><strong>انا :: انا من بكره هروح ادور علي اي شغلة في مكان تاني مش هرجع للحيوان اللي اسمة عاطف ده</strong></p><p><strong>ايمان :: ليه هو عمل معاكي ايه.. بعد ما انتي مشيتي لقيتة داخل المحل ومتنرفز ومش طايق دبان وشة</strong></p><p><strong>انا :: عملة اسود ومهبب البعيد .. ده مسك فيا وكلبش وكان عايز ...... والنعمة ما قادرة اقول</strong></p><p><strong>ايمان :: ههههههههههههه</strong></p><p><strong>انا بتضحكي يا ايمان</strong></p><p><strong>ايمان :: علشان انتي متعرفيش عاطف</strong></p><p><strong>عاطف كبيرة يحسس .. يقفش. يرضع يخليكي تمصي بتاعة .. لكن ادخال لا</strong></p><p><strong>انا :: يا سلام وكل اللي بتقوليه ده حاجة بسيطة وعادية ؟؟</strong></p><p><strong>ايمان :: وايه المشكلة .. هو يفتح سوست بنطلونة ملناش فيه لكن احنا منفتحش رجلينا له ... وغير كدة بيدي فلوس حلوة بعد ما بيرتاح يابت ههههههههه</strong></p><p><strong>انا :: لا ياختي يا نحلة لا تقرصيني وعايزة عسل منك</strong></p><p><strong>ايمان :: اعقلي يا سهام وارجعي شغلك ... وعلي فكرة هو اللي باعتني ليكي ..الراجل هيتجنن عليكي</strong></p><p><strong>انا :: لا لا مش راجعة .. انا مليش في السكك دي</strong></p><p><strong>ايمان :: يلا بقي اسيبك انا وبكره هستناكي تنزلي المحل .. وانا هقولوا انك هتفتحي المحل معايا بكره</strong></p><p><strong>بعد ما ايمان مشيت وسرحت في الحالة اللي احنا فيها واني لو فعلا نفذت اللي في دماغي هكون انا اللي خسرانة ولقيت نفسي بضرب الجزمة لازم ارجع المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>................</strong></p><p><strong>عاطف كان في المحل مقفلش وكان مستني ايمان لما ترجع</strong></p><p><strong>عاطف :: ايه يا ايمان عملتي ايه</strong></p><p><strong>ايمان :: متخفش البت هترجع بكره انا عارفة ظروفهم المادية كويس</strong></p><p><strong>عاطف :: طيب انتي قولتي ليها ايه</strong></p><p><strong>ايمان :: انا قولت كل اللي اتفقنا عليه .. بس انت كمان براحة علي البت ... علشان البت دي نضيفة مش شمال</strong></p><p><strong>عاطف :: خدي دول علشانك واوعدك لو البت سهام رجعت وعملت كل اللي عايزة هيكون ليكي مكافاءة</strong></p><p><strong>سهام :: كام دول</strong></p><p><strong>عاطف :: 100جنيه</strong></p><p><strong>سهام :: هات 100 كمان .. انا غسلت دماغ البت</strong></p><p><strong>عاطف :: خدي مش خسارة فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم صحيت الساعة 9 الصبح خرجت دخلت الحمام غسلت وشي وبعدين روحت المطبخ عملت فطار ليا ولماما وبعدين لبست هدومي وانا لسة مترددة اروح الشغل ولا انزل الف علي اي شغل في مكان تاني غير المحل بتاع عاطف</strong></p><p><strong>ماما :: هتروحي ل اخوكي امتي</strong></p><p><strong>انا :: الأسبوع اللي جاي يا ماما</strong></p><p><strong>ماما :: ابقي اعملي له اكل بزيادة يابنتي علشان اللي معاه في الحجز</strong></p><p><strong>انا :: انا بعمل كدة يا ماما بس انتي عارفة الظروف والمصاريف عاملة ازاي... **** يسهلها بقي</strong></p><p><strong>ماما :: عارفة يابنتي وعارفة انك طلع عينك في الشغل والمصاريف تقيلة عليكي مابين مصاريف البيت والعلاج بتاعي .. بس اديكي شايفة انا مبقتش قادرة اقف علي رجلي .. انا حتي بشيل هم روحتي للحمام</strong></p><p><strong>انا :: ياماما انا مش بشتكي وعندي استعداد اقف علي رجلي ليل ونهار بس تكون مجازية</strong></p><p><strong>ماما :: **** يوسع رزقك برزقنا يابنتي</strong></p><p><strong>كلام ماما معايا خلاني افكر مليون مرة قبل ما اقرر اسيب الشغل .. وقررت انزل المحل و اللي يحصل يحصل بقي</strong></p><p><strong>اديت ماما العلاج ومشيت علي المحل وانا متخيلة هلاقي عاطف مدايق مني وهيعاملني معاملة زي الزفت</strong></p><p><strong>اول ما روحت كانت ايمان فاتحت المحل وبتخرج استنادات الملابس بره</strong></p><p><strong>صباح الخير يا ايمان</strong></p><p><strong>ايمان :: صباح الفل يا سهام .. ايوة كدة كويس انك جيتي .. العقل زينة</strong></p><p><strong>انا :: انا جاية بضرب الجزمة .. مانتي عارفة ان انا اللي شايلة البيت والمصريف فوق دماغي عاملة ازاي</strong></p><p><strong>ايمان :: عارفة يا سهام و**** يكون في عونك</strong></p><p><strong>واحنا واقفين بنتكلم انا وايمان تليفونها رن</strong></p><p><strong>وكان المتصل عاطف</strong></p><p><strong>ايمان :: االو .. اه يا عاطف جت وهي في المحل بتخرج الأستندات اهي</strong></p><p><strong>ماشي سلام</strong></p><p><strong>ايمان :: ده عاطف بيطمن جيتي ولا لا هههههههه</strong></p><p><strong>انا :: **** ياخدة</strong></p><p><strong>ايمان :: هههههه ليه كدة يابنتي بس ده الراجل من ساعة ما مشيتي امبارح وهو هيتجنن</strong></p><p><strong>انا :: اوووووف بقي **** يخرب بيت امك انت كمان</strong></p><p><strong>ايمان :: في ايه يايت مالك ؟</strong></p><p><strong>انا :: ماهي ناقصة .. بص كدة مين اللي واقف جنب محل العصير هناك</strong></p><p><strong>ايمان :: ايه ده ده الواد رجب برشامة</strong></p><p><strong>انا :: هو اسمة برشامة كمان ... احيه</strong></p><p><strong>ايمان :: ههههههه مالة هو متبقك ولا ايه</strong></p><p><strong>انا :: ايوة ياختي ... شكلي هضرب امة بالشبشب قريب</strong></p><p><strong>ايمان :: ههههههههه بصراحة ياسهام من حقة</strong></p><p><strong>انتي مزة .. جميلة .. عليكي تقسيمة جسم انا بحسدك عليه</strong></p><p><strong>انا :: طب يلا ياختي ندخل جوا .. ورانا شغل متلتل فوق دماغنا</strong></p><p><strong>............ في السجن ...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن في السجن في البداية لقي صعوبات في التقالم مع المساجين ولانة شخصية صعيدية وراجل مقبلش علي نفسة المهانة</strong></p><p><strong>او انه يبقي خدام للمساجين القدام او لرئيس المساجين</strong></p><p><strong>واول يوم راح فيه طرة ولما دخل الزنزانة بتاعتة كان فيه واحد جوه اسمه سعيد سبريتو كان هو الكاومندا بتاع السجن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن دخل الزنزانة وراح قعد علي سرير كان فاضي</strong></p><p><strong>:: تسمح يا اخ</strong></p><p><strong>حسن :: نعم</strong></p><p><strong>:: السرير ده بتاعي</strong></p><p><strong>حسن :: حاضر .. قام وراح لسرير تاني</strong></p><p><strong>نفس الشخص :: تسمح يا اخ</strong></p><p><strong>حسن :: في ايه تاني</strong></p><p><strong>:: السرير ده بتاعي</strong></p><p><strong>حسن :: السرير ده كمان بتاعتك ؟</strong></p><p><strong>:: ايوة ... وكل السراير اللي هنا بتاعتي</strong></p><p><strong>حسن :: **** اوووووف .. بقولك ايه وحيات اغلي ماعندك ... حل عني دلوقت .. انا مش طايق نفسي</strong></p><p><strong>:: نعم ياروح امك ؟ احل عنك ولسة هيضرب حسن بالبوكس في وشة حسن مسك ايده</strong></p><p><strong>في اللحظة دي قام اتنين تانين علشان يضرابو حسن وقامت الخناقة في الزنزانة</strong></p><p><strong>لكن حسن مخفش منهم ورغم انة كان بيضرب من التلاتة الا انة كان بيضرب فيهم...</strong></p><p><strong>صوت تخين جاي من اخر الزنزانة ... واحد لابس ترنج غير باقي المساجين</strong></p><p><strong>وطلب الكل يلتزم سريرة. وقام مشي بخطوات ثابتة متجه ناحية حسن</strong></p><p><strong>واول ما قرب من حسن مد ايده بالسلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انت شكلك جدع ياض</strong></p><p><strong>حسن :: بس من غير ياض</strong></p><p><strong>انا الكوماندا بتاع السجن ده .. اخوك سعيد سبرتو</strong></p><p><strong>حسن تشرفنا ياعم سعيد</strong></p><p><strong>سعيد :: شكلك صعيدي وانا بستجدع الصعايدة انت منين يا اخ</strong></p><p><strong>حسن :: حسن اسمي حسن .. ومن سوهاج</strong></p><p><strong>سعيد :: اجدع ناس .. انا بقي من الصف تعرفعها</strong></p><p><strong>حسن :: لا اسمع عنها بس؟</strong></p><p><strong>احكيلي بقي انت جاي هنا في ايه</strong></p><p><strong>حسن :: انا جاي هنا ظلم .. و**** المعبود جاي هنا ظلم</strong></p><p><strong>سعيد :: احكيلي طيب ايه اللي راماك هنا</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومن هنا بدأت صحوبية حسن علي سعيد سبيرتو الكاوماندا بتاع السجن</strong></p><p><strong>................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء التاسع</strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات اسبوع من يوم ما رجعت الشغل وعاطف محترم نفسة معايا ولا بيتحرش بيا ولا بيجي ناحيتي</strong></p><p><strong>لغاية ما في يوم علي الساعة اتنين في ميعاد الغدا كان عليا الدور في شراء الغدا</strong></p><p><strong>ايمان قالتلي ان نفسها تاكل فراخ مشوية</strong></p><p><strong>اخدت منها نص الفلوس وحطيت النص اللي فاضل من عندي وروحت طلبت نص فرخة والسلطات بتاعتهم وقولت للراجل علي ما تعمل نص الفرخة هروح اشتري شوية حاجات وانا رايحة اشتري شيبسي واتنين حاجة ساقعة قابلت احمد صاحب اخويا .. وقفت معاه شوية سالني علي اخويا. وسألني علي ماما واتفق معايا انة عايز يزور اخويا</strong></p><p><strong>قولت له خلاص انا رايحة الاسبوع اللي جاي</strong></p><p><strong>بعد ما خلصت كلام مع احمد روحت لمحل الفراخ اخدت منة الأكل ورجعت المحل</strong></p><p><strong>عاطف كان بره قبل ما اروح اجيب الأكل ولما رجعت لقيتة في المحل قاعد علي مكتبة</strong></p><p><strong>وضارب بوز مترين</strong></p><p><strong>دخلت حطيت الأكل علي الفاترينة اللي قدامنا وقعدنا علي كرسيين انا وايمان وقاعدنا ناكل</strong></p><p><strong>انا :: ياساتر مالوا ده ماطط بوزة شبرين لقدام ليه ؟</strong></p><p><strong>ايمان :: مش عارفة ... اظاهر كدة حد ضايقة .. راجع من بره شكلة مبوز كدة</strong></p><p><strong>بعد ما خلصنا اكل وشربنا الساقع دخلت زبونة عايزة قميص نوم وقفت مع الزبونة وبقيت بفرجها علي القمصان والالوان وانا شايفة عاطف عمال يبصلي وشكلة مخنوق مني علي الأخر</strong></p><p><strong>مكنتش عارفة مالوا ده وليه بيبصلي كدة لغاية ما بعد الزبونة ما مشيت قالي روحي المخزن عايزين نشوف البضاعة اللي ناقصة</strong></p><p><strong>روحت المخزن وهو جه ورايا</strong></p><p><strong>وانا بفرز في البضاعة لقيتة بيسألني</strong></p><p><strong>عاطف :: مين ده اللي كنتي واقفة معاه ياسهام</strong></p><p><strong>انا :: امتي ده ؟ انا مكنتش واقفة مع حد</strong></p><p><strong>عاطف :: نعم يا روح امك .. كدب مش عايز</strong></p><p><strong>انا :: انت بتقول لمين كدة ...؟ انت ملكش دعوة بيا .. اقف مع اللي اقف معاه ... اتت مشترتنيش</strong></p><p><strong>عاطف :: انا مقصدش انا معرفش انفعلت كدة ليه ... انا اسف</strong></p><p><strong>انا :: انا معرفش انت بتتكلم علي مين علي فكرة .. انا مبكدبش</strong></p><p><strong>عاطف :: من شوية وانتي بتشتري اكل .. ايه لحقتي نسيتي ؟</strong></p><p><strong>انا :: ده صاحب اخويا بيسألني هروح ازورة امتي علشان عايز يروح معايا يزور اخويا</strong></p><p><strong>عاطف :: طب حقك عليا .. انا بجد معرفش انفعلت كدة ليه</strong></p><p><strong>وخرج من الأوضة ثواني ورجع ولقيتة جه وقف قدامي وراح مسكني من وسطي</strong></p><p><strong>انا بقيت مش متحمل اشوف حد واقف معاكي</strong></p><p><strong>انا :: مينفعش كدة ياعاطف ... وبقيت عمالة اشيل ايده من علي وسطي وهو يرجع يمسكني تاني وراح ضاممني له اوووي</strong></p><p><strong>وبقت ايده علي ضهري وعمال يضمني وحسيت بزبه وقف وبقي ضارب فيا تحت بطني</strong></p><p><strong>كنت لسة هشرشح له وهنسل الشبشب علي دماغة لكني افتكرت كلام ايمان وافتكرت انة ممكن يمشيني من المحل وانا في عرض المرتب اللي باخدة منة</strong></p><p><strong>بقيت بتمنع بس مش زي الأول .. ومع اني مش طايقة شكل امة لكني مجبرة علي بعض التنازلات في مقابل اني افضل في شغلي</strong></p><p><strong>اديده راحت لطيزي وبقي عمال يحسس عليهم ويمسكهم بأيده لدرجة اني حسيت بصوابعة وهي بتغرز في لحم طيزي وزبه بيدقر فيا اكتر واكتر</strong></p><p><strong>ايده طلعت لضهري ومن صهري لتحت رقبتي ورا وداني وشفايفة راحت لشفايفي</strong></p><p><strong>وبقي عمال يمص ويرضع فيهم</strong></p><p><strong>بدأت احس ان اعصابي بتسيب ... وبعض الشعور بالأثارة</strong></p><p><strong>مسك ايدي وبقي بيحاول ينزلها لزبه وانا مش قادرة وهو مصمم لغاية ماخلاني مسكت زبه من فوق البنطلون</strong></p><p><strong>زبه مكنش زي زب سيد كان باين انة اصغر. ومع ذلك حسيت بقشعرة في جسمي كلة وشعور بالمتعة في حتة فيا</strong></p><p><strong>وعاطف عمال يبوس في شفايفي ولسانة بيروح بين شفايفي ويلمس لساني</strong></p><p><strong>حسيت بكهرباء خفيفة في كسي وكنت حاسة ان فيه مخاط من شهوتي بينزل علي الكلوت</strong></p><p><strong>وراح مطلع بزازي من البلوزة بعد ما فك زرايرها وبقي عمال يمص ويرضع في حلمات بزازي وانا حاسة بمتعة رهيبة مع كل مصة بيمصها لحلمات بزازي لدرجة اني بدات اتأوه</strong></p><p><strong>اهات مكتومة وايدي علي راسة وبضمة علي بزازي علشان يقطعهم من المص</strong></p><p><strong>شوية وخلاني لفيت علي الحيطة وكنت خايفة انه ينكني ويعرف اني مفتوحة</strong></p><p><strong>نزل علي ركبة ورفع الچيبة ... انا روحت لفيت بجسمي ونزلت الچيبة تاني</strong></p><p><strong>لكنة وعدني مش هيعمل حاجة وبقي عمال يلفني للحيطة وهو بيتحايل عليا</strong></p><p><strong>لفيت وهو رفع الچيبة وبقي بلسانة عمال يلحس فخادي وايده ماسكة طيزي عمال يضمهم علي بعض ويفعص فيهم</strong></p><p><strong>رجليا مكنتش قادرة تشيل جسمي بسبب اعصابي اللي باظت لدرجة اني محستش وهو بيشد الكلوت بتاعي وبينزلة</strong></p><p><strong>فتح طيزي بأيده ودخل بلسانة وبقي عمال يلحس في خرم طيزي</strong></p><p><strong>اوووووووووف ولسانة بيتحرك علي خرم طيزي .. كان نفسي لسانة يدخل جوايا وبيفضل يتحرك كأنة بينكني</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقف علي رجليه ونزل سوستة بنطلونة وطلع زبه وفتح طيزي ودخل زبه بين الفلقة وراح حضني من ورا وبقي عمال يحك راس زبه في خرم طيزي وانا بتأوه من المتعة الرهيبة اللي بقيت فيها</strong></p><p><strong>وكان نفسي زبه يقتحمني ويدخل يشق طيزي شق</strong></p><p><strong>عاطف فضل يحك زبه في طيزي ويضغط بجسمة عليا وايده ماسكة في بزازي تقفيش وتقفيش لغاية ما حسيت بلبنة السخن نزل علي طيزي وغرق حتي الكلوت اللي كنت لبساه</strong></p><p><strong>عاطف بعد ما جابهم علي طيزي .. مسح زبه في حتة قماش من اللي في المحل وانا لبست الكلوت باللبن اللي فيه وعاطف راح مطلع من جيبة 50 وقالي دي ليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قد ايه حسيت بالمهانة لما طلعلي الفلوس وكان نفسي ارمي الخمسين جنيه دي في وشة. لكني اخدتهم لانة خلاص كسر عيني</strong></p><p><strong>اخدت الفلوس وقالي كملي فرز انتي وانا هروح اشرب كوباية شاي علي القهوة</strong></p><p><strong>فضلت افرز انا في البضاعة وبعد ساعة كنت خلصت رجعت المحل كان عاطف قاعد علي مكتبة وايمان مع زبونة بتبيع ليها</strong></p><p><strong>دخلت وقفت مع بنتين دخلو المحل ورايا وكانوا عايزين يشتروا بيچامات عروسة</strong></p><p><strong>فضلت معاهم لغاية ما خليتهم اشتروا تشكيلة قمصان نوم علي بيچامات علي كلوتات وسنتيانات</strong></p><p><strong>وبعد ما مشيوا عاطف اتبسط وايمان قالتلي انتي بياعة شاطرة</strong></p><p><strong>شوية ايمان جت وهمستلي هو فيه حاجة حصلت بينك وبين عاطف</strong></p><p><strong>انا :: اشمعني</strong></p><p><strong>ايمان :: اصلي شايفة عاطف مبسوط ومذاجة رايق</strong></p><p><strong>انا :: سكت ومبقتش عارفة ارد عليها وهي ابتسمت وقالت مش لازم تردي الجواب باين من عنوانة هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرت الأيام وعاطف كل يومين تلاتة يخليني اروح المخزن ويفضل يقفش ويبوس فيا ويجبهم علي طيزي ويديني الخمسين جنيه</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصراحة بدأت احس ان ظروفي المادية بتتحسن شوية .. وكنت كل كام يوم اشتري فاكهة لماما او اجيب اكلة حلوة نتعشي بيها انا وماما</strong></p><p><strong>ماما بدأت تلاحظ ان بقي معايا فلوس وسألتني عن مصدر الفلوس قولت ليها ان بيجيلي اوقات بقشيش من الزباين وان المحل اليومين دول شغال</strong></p><p><strong>ماما فضلت تدعيلي وهي فرحانة بيا وقالت انها لو مخلفة راجل تاني بدالي مكنش هيعمل اللي بعملة</strong></p><p><strong>مرت الأيام .. وكان يوم اجازتي صحيت الصبح بدري من الفجر دخلت الحمام اخدت دش وعملت اكل لحسن وبعد ما خلصت الأكل عملت فطار .. فطرت انا وماما وبعدين استنيت احمد صاحب اخويا علشان نروح لحسن زيارة في السجن</strong></p><p><strong>ماما قالت انها عايزة تروح تشوف اخويا</strong></p><p><strong>انا :: تروحي فين ياماما انتي قادرة تقفي علي رجليكي</strong></p><p><strong>ماما :: لو هروح له زحف علي ايدي ورجلي لازم اروحلة .. اخوكي وحشني يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: يا ماما مش هينفع</strong></p><p><strong>احمد :: خلاص يا سهام خليها تروح .. انا هروح اجيب تاكسي وياخدنا من الباب واحنا راجعين بردو هنرجع بتاكس وبكدة مامتك مش هتتعب</strong></p><p><strong>احمد راح جاب تاكس وروحنا لخويا وهناك قال للسواق استني لما نرجع وحساب الانتظار هتاخدة</strong></p><p><strong>اول ما اخويا جه لينا امي شافتة وبقت عمالة تبكي واخويا اول ما شافها راح جاي جري ونزل تحت رجليها وفضل يبوسها ويبوس ايدها وراسها وهي عمالة تحضن فيه وتبوسة</strong></p><p><strong>غصب عني دموعي نزلت مني لما شفت اخويا وامي وحاولت اداري دموعي لكني مقدرتش</strong></p><p><strong>حسن :: علي عيني يا امي اسيبكم في الدنيا لوحدكم</strong></p><p><strong>امي :: متشغلش بالك بينا يابني .. اختك مش مخليني محتاجة حاجة</strong></p><p><strong>حسن راح باصصلي وبص ل امة ... اختي ؟ هي اختي بتشتغل</strong></p><p><strong>امي :: انا يابني المرض بينهش في جسمي ومبقتش قادرة اقف علي رجلي .. ولولا اختك **** يسترها مكناش هنلاقي اللقمة</strong></p><p><strong>حسن اخويا دموعة نزلت من عنيه علي خده وراح جه وباس علي راسي</strong></p><p><strong>حقك عليا يا اختي .. حقكم عليا كلكم</strong></p><p><strong>احمد :: اختك و**** ياحسن ب100راجل</strong></p><p><strong>حسن :: ازيك يا احمد</strong></p><p><strong>احمد :: بخير يا صاحبي ... انت عامل ايه</strong></p><p><strong>حسن :: تمام يا احمد .. معلش يا احمد عايزك تاخد بالي من امي واختي</strong></p><p><strong>احمد :: في عنيا ياحسن</strong></p><p><strong>حسن :: **** يخليك يا احمد</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدنا مع حسن واكل معانا واخد باقي الأكل لزمايلة في الحبس واحنا مشينا</strong></p><p><strong>ركبنا التاكسي اللي كان مستنينا بره ووصلنا لغاية البيت</strong></p><p><strong>جيت اطلع فلوس علشان احاسب التاكس .. احمد حلف محدش يدفع غيرة</strong></p><p><strong>دخلت وانا مسندة ماما وحاولت ادخل احمد لكنة قال انة وراه مشوار ومرضيش يدخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شوية سمعنا صوت زعيق بره خرجت ابص واشوف في ايه لقيت الزفت رجب بيتخانق مع احمد وبيرزل عليه</strong></p><p><strong>علي ماخرجت كانت الناس فضت الخناقة واحمد مشي ورجب بقي بيلقح عليه بالكلام وبيبصلي</strong></p><p><strong>تفيت علي الأرض ودخلت</strong></p><p><strong>ماما سألتني فيه ايه حكيت ليها ان خناقة مع ناس معرفهاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم روحت المحل وكان عاطف شكلة هايج علي اخرة واول ما جه المحل عينة ما نزلتش من عليا</strong></p><p><strong>عاطف :: حصليني علي المخزن فيه شغل كتير فيه</strong></p><p><strong>انا :: حاضر يا عاطف بس اخلص اللي في ايدي</strong></p><p><strong>عاطف :: لا سيبي اللي في ايدك وخلي ايمان تقف بدالك</strong></p><p><strong>ايمان :: طب اجي انا لو هي مشغولة في اللي بتعملة</strong></p><p><strong>عاطف :: برق ل ايمان وقالها لا خليكي انتي</strong></p><p><strong>انا عايز سهام هي اللي تيجي معايا</strong></p><p><strong>خرجت مع عاطف علشان نروح المخزن لمحت رجب واقف بعيد وبيراقبني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت المخزن وعاطف اول ما دخل ورايا راح قافل وشددني مني ايدي وضمني عليه</strong></p><p><strong>انا :: مالك فيه ايه يا عاطف هتعورني كدة</strong></p><p><strong>عاطف :: انا تعبان وعلي اخري</strong></p><p><strong>انا :: اه بس الخمسين جنيه اللي بتدهالي مبقتش تنفع معايا</strong></p><p><strong>عاطف :: اللي انتي عايزه بس تعالي وراخ وخدني في حضنة وواخد شفايفي بين شفايفة بعنف</strong></p><p><strong>انا :: اي براحة سنانك غرزت في شفتي</strong></p><p><strong>عاطف :: حقك عليا وبقي بيمص في شفايفي وايده دخلت تحت البلوزه وبقي عمال يقفش في بزازي اوو ي ويفعص فيهم</strong></p><p><strong>عاطف :: انا عايز الحس كسك</strong></p><p><strong>انا :: كلة الا ده ... معلش انا مضمنكش</strong></p><p><strong>عاطف :: مش هعمل حاجة انا بس عايز الحسة</strong></p><p><strong>انا :: لا ياعاطف لا</strong></p><p><strong>عاطف ذنقني في الحيطة وفك زراير البلوزة</strong></p><p><strong>وقالي نفسي طيب تقعدي معايا بقميص النوم</strong></p><p><strong>انا :: انت اتجننت بقي</strong></p><p><strong>عاطف :: علشان خاطري ... بصي هديكي 100جنيه مش خمسين وتلبسي قميص النوم ده .. وتخليني الحس كسك</strong></p><p><strong>انا :: 100جنيه ؟ .. فكرت شوية وقولت انا اولي ب 100 جنيه</strong></p><p><strong>اخدت منة القميص ودخلت الأوضة وقلعت هدومي ولبستة وخرجت</strong></p><p><strong>عاطف :: اووووووف ... يخرب بيت كدة... انتي جامدة اووووي</strong></p><p><strong>وقرب مني وبقي قدامي ونزل علي ركبة ورفع القميص لفوق وبصوابعة نزل الكلوت بتاعي ..</strong></p><p><strong>يالهوووووي ياسهام ... ايه ده ... كسك ده جامد اخر حاجة وراح مقرب منة وحسيت بأنفاسة المولعة وهي بتلمس كس</strong></p><p><strong>وفتح كسي بصوابعة وراح مدخل لسانة بين شفرات كسي وبقي عمال يلحسه</strong></p><p><strong>انا سندت ضهري علي الحيطة وباعدت رجليا عن بعضها وغمضت عنيا وروحت في عالم تاني</strong></p><p><strong>لسان عاطف بيتحرك علي كسي .. خلاني ولعت ناااااااار .. ومقدرتش امسك نفسي وبقيت غصب عني عمالة احرك وسطي وكسي واذوق نفسي علي لسان عاطف</strong></p><p><strong>ااااااااااااه ااااااااااه مش قااااادرة</strong></p><p><strong>عاطف :: كسك جميل اووووي</strong></p><p><strong>انا :: ااااااااه اااااااه يخرب بيتك .. يخرب بيتك ولعتني .. اوووووووف</strong></p><p><strong>بعد ما عاطف شبع من لحس كسي</strong></p><p><strong>كنت انا ولعت وكسي بقي بياكلني اوووي وعايزة اتناك مش قادرة</strong></p><p><strong>عاطف وقف وبقي لذق فيا وزبه تحت بنطلونة واقف وداقرة في كسي وانا المرة دي اللي وخدها في حضني ولفة ايدي حوليين رقبتة وباكل في شفايفة اكل</strong></p><p><strong>انا :: عاطف انا مولعة مش قادرة</strong></p><p><strong>عاطف :: وانا اكتر منك</strong></p><p><strong>انا :: حط بتاعك علي كسي من تحت</strong></p><p><strong>عاطف :: لا مينفعش اخاف افتحك</strong></p><p><strong>انا :: لا من غير ما تخليه يدخل.. خليه علي كسي ... عايزة احس بزبك علي كسي ... مش قااااااادرة بجد</strong></p><p><strong>عاطف فك سوستة البنطلون وطلع زبه وحطة بين فخادي تحت كسي</strong></p><p><strong>وانا مسكتة بأيدي وبقيت عمالة اخليه بين شفرات كسي وعاطف بقي عمال يحرك زبه دخول وخروج كانة بينكي</strong></p><p><strong>ااااااااه ااااااااااه ااااااااه مش قااااااادرة يا عاطف ااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>وشفايفي راحت تاني لشفايف عاطف اللي بينكني عالواقف من برا كسي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت علي زبه زي المجنونة واخدتة في بوقي وبقيت عمالة امص فيه وارضع في راس زبه لغاية ما حاول يطلع زبه من بوقي علشان يجبهم برا ... لكني فضلت ماسكة زبه وحطاه في بوقي وبمصة لغاية ما جاب لبنة في بوقي وانا بشفط وبمص لبنة. وببلعة</strong></p><p><strong>وبعد ما بلعت لبنة نزلت علي بيضانة وبقيت بلحسهم لغاية ما عاطف قالي كفاية كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عاطف ارتاح لكني انا لا مرتحتش .. كنت مولعة ومش قادرة</strong></p><p><strong>لبست هدومي وعاطف اداني ال 100 وهو خرج وانا خرجت بعد منة بربع ساعة</strong></p><p><strong>لقيت رجب لسة واقف في مكانة</strong></p><p><strong>عيني جت في عينة وبعدين دخلت المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء العاشر</strong></p><p><strong>الجزء العاشر</strong></p><p><strong>..............</strong></p><p><strong>قومت الصبح زي كل يوم دخلت الحمام غسلت وشي ودخلت اصحي امي علشان تفطر واديها العلاج</strong></p><p><strong>انا :: انتي لسة نايمة يا ماما ... ماما اصحي علشان افطرك واديكي العلاج قبل انزل</strong></p><p><strong>لكن امي مش بتتحرك من مكانها ولا بترد عليا .. قربت منها وبقيت بزوقها بايدي علشان تصحي .. لكن جسمها مش بيتحرك ولا بترد</strong></p><p><strong>غصب عني طلعت مني صرخة ماما .. ياماما. ودموعي نزلت علي خدي وجريت علي الأوضة بتاعتي. واخدت تليفوني من تحت المخدة واتصلت علي احمد الحقني يا احمد ماما مش بترد عليا ومش بتتحرك</strong></p><p><strong>احمد :: انا جاي حالا</strong></p><p><strong>قفلت مع احمد وخرجت جري علي ماما علشان احاول افوقها لكن مفيش فايدة</strong></p><p><strong>الباب خبط جريت افتح الباب</strong></p><p><strong>خالتي نصرة :: فيه ايه يابنتي انا سامعة صوتك من فوق</strong></p><p><strong>انا :: ماما مش بترد عليا خالص يا خالتي</strong></p><p><strong>خالتي نصرة دخلت جري علي اوضة ماما</strong></p><p><strong>خالتي :: امك فيها النفس يابنتي متقلقيش</strong></p><p><strong>اجري هاتي باكوا عصير من بره</strong></p><p><strong>لبست عبايتي وجريت علي البقال جبت منة باكو عصير ورجعت</strong></p><p><strong>خالتي نصرة قومت ماما وحطت ليها الشفاطة في بوقها وبقت بدوس علي علبة العصير وكان العصير بينزل من بوقها علي هدومها</strong></p><p><strong>شوية احمد جه وسألني مالها مامتك ...</strong></p><p><strong>انا :: وانا بعيط معرفش انا دخلت اصحيها الصبح لقيتها مش بتتحرك ولا بترد عليا</strong></p><p><strong>احمد :: كدة لازم ناخدها القصر العيني بسرعة</strong></p><p><strong>احمد جري جاب تاكسي بسرعة من بره وخالتي نصرة طلعت لبست هدومها ونزلت علشان تروح معانا المستشفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلنا المستشفي( استقبال الطورئ ) احمد دخل المستشفي جاب كرسي متحرك من جوه وقعدنا ماما عليه واحمد ذق الكرسي وانا وخالتي نصرة ساندين ماما علشان متقعش احمد وقفنا علي جنب وراح دخل جوا قسم الطورئ ورجع يشوف الدكتور اللي هيكشف عليها عشر دقايق واحنا واقفين وانا علي اعصابي وسمعت صوت احمد وهو عمال يزعق ويقول فين الدكتور اللي هنا معانا واحدة بتموت بره ايه كسم الاهمال بتاعكم ده مع خناق احمد فيه دكتور شاب</strong></p><p><strong>خرج من الأوضة وبكل برود</strong></p><p><strong>مالك يا استاذ صوتك عالي ليه</strong></p><p><strong>احمد :: معايا خالة بره حالتها خطرة وانتوا هنا قمة الأهمال</strong></p><p><strong>الدكتور :: وانت كشفت عليها علشان تعرف حالتها خطيرة... هاتها في الأوضة دي يلا</strong></p><p><strong>احمد جري واخدنا ماما دخلنها الأوضة بتاعة الكشف والدكتور دخل كشف عليها وطلب من الممرضة تعملها تحليل بسرعة</strong></p><p><strong>بعد نص ساعة الدكتور. طلب من الممرضة تنده علي الدكتور الأستشاري</strong></p><p><strong>بعد ساعة علي ما الدكتور الأستشاري نزل من الدور اللي فوق وكان احمد عمال يزعق كل شوية مع الممرضات ولكن كانوا بيردو عليه بكل برود</strong></p><p><strong>الاستشاري دخل كشف علي ماما وقال لازم تتحجز حالا امك عندها جلطة</strong></p><p><strong>وانت روح اتبرع بالدم علشان نحجزها</strong></p><p><strong>احمد :: يعني ايه اتبرع بالدم علشان تتحجز</strong></p><p><strong>الدكتور :: انا مش فاضيلك يا استاذ.. ده نظام المستشفي .. علشان امك تتحجز لازم تتبرع بالدم</strong></p><p><strong>احمد مشي جري ورجع بعد ساعة وجايب وصل تبرع وتم ادخال امي العناية المركزة</strong></p><p><strong>وتم اعطائها العلاج</strong></p><p><strong>احمد :: ولاد الكلب ازاي حد بيموت ميدخلش المستشفي ولا يتحجز غير لو حد اتبرع له بدم</strong></p><p><strong>انا :: انا مش عارفة اشكرك ازاي علي تعبك معانا</strong></p><p><strong>احمد.:: متقوليش كدة دي زي امي</strong></p><p><strong>خالتي نصرة :: **** يجزيك خير يابني</strong></p><p><strong>احمد :: **** يخليكي ياخالتي</strong></p><p><strong>انا :: خلاص انت روح ياحمد وخد خالتي نصرة معاك انا هفضل قاعدة معاها</strong></p><p><strong>نصرة :: انتي بتقولي ايه يابنتي انا مش همشي دلوقت</strong></p><p><strong>احمد :: لا انا هفضل قاعد معاكي شوية ممكن يطلبوا حاجة تانية</strong></p><p><strong>شوية ممرضة جت :: وقفتكم كدة مش هتنفع ياجماعة اتفضلوا انتوا امشوا</strong></p><p><strong>انا :: امشي اروح فين .. انا مش هسيب ماما</strong></p><p><strong>الممرضة :: الوقفة هنا ممنوعة حضرتك ممكن تنزلي تقعدي في الدور اللي تحت واحنا لو عوزنا منك حاجة هنبلغك</strong></p><p><strong>احمد :: خلاص ياسهام تعالي ننزل فعلا وقفتنا هنا ملهاش لازمة ...</strong></p><p><strong>نزلنا انا واحمد وخالتي نصرة قعدنا تحت في مكان كدة عاملينة للناس تقعد فيه شوية احمد خرج ورجع جايب اكل وحاجة ساقعة لينا</strong></p><p><strong>انا :: ليه كدة ياحمد تكلف نفسك</strong></p><p><strong>احمد :: مفيش تكلفة ولا حاجة</strong></p><p><strong>نصرة :: يابني مين فينا له نفس ياكل بس</strong></p><p><strong>احمد :: معلش يا خالتي لازم تاكلوا لسة اليوم طويل</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تليفوني رن وكان عاطف المتصل</strong></p><p><strong>انا :: الو .. ايوة يا عاطف .. معلش ماما تعبت وانا اخدتها وروحت بيها القصر العيني.. الدكتور بيقول جلطة في المخ وهي دلوقت محجوزة في العناية المركزة</strong></p><p><strong>تسلم **** يخليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد اربع ساعات طلبت من احمد ياخد خالتي ويمشي وانا هرجع بالليل</strong></p><p><strong>احمد قالي كدة كدة وجودك هنا ملوش لازمة لكني رفضت امشي معاهم وخليتة يمشي هو وخالتي نصرة</strong></p><p><strong>وانا علي الساعة 9بالليل الممرضات مشوا كل الناس وقالوا بكره الزيارات من 9 الصبح</strong></p><p><strong>مشيت ورجعت البيت</strong></p><p><strong>واحمد كان بيتصل بيا كل ساعة والتانية علشان يطمن وفي اخر مكالمة قولت له اني روحت البيت خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت اربع ايام كل يوم اروح ازور ماما واقعد اليوم كلة في المستشفي وممشيش منها غير بالليل لغاية ما ماما خرجت من العناية بعد ما حالتها اتسقرت .. بس خرجت من العناية بشلل نصفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأت معناتي في الحياه ومبقتش عارفة هشتغل ولا هقعد في البيت جنب امي ارعيها واشوف طلباتها</strong></p><p><strong>طب لو قعدت في البيت هصرف علينا وعلي علاجها منين</strong></p><p><strong>خالتي نصرة جت وشافتني وانا قاعدة علي الكرسي جنب ماما وحاطة ايدي علي راسي وعمالة اعيط</strong></p><p><strong>انا :: ماما يا خالتي اتشلت</strong></p><p><strong>نصرة :: يانهار اسود .. طب تعالي نتكلم بره مينفعش تصحي من النوم وتحس بينا وتشوفك بالشكل ده</strong></p><p><strong>خرجت برة الاوضة في طرقة المستشفي وانا بمسح في دموعي وفضلت اتكلم معاها واني مش عارفة لما اخرج من المستشفي هراعي امي ازاي .. وحاسة اني هتشل انا كمان</strong></p><p><strong>غياب حسن فارق معانا كتير ياخالتي .. وبين يوم وليلة بقيت انا راجل البيت والدنيا عمالة تحط عليا</strong></p><p><strong>نصرة :: ولا يهمك يابنتي امك اختي وانا ارعيها برموش عنيا وانتي في الشغل</strong></p><p><strong>انتي ابقي انزلي شغلك وانا مش هسيبها هفضل كل شوية انزل ابص عليها وارعيها لغاية ما ترجعي من شغلك</strong></p><p><strong>انا :: **** يخليكي ياخالتي و**** انتي في معزة ماما بالظبط ولو كان ليها اخت مكنتش هتعمل معاها اللي انتي بتعمليه ده</strong></p><p><strong>نصرة :: طب روحي اغسلي وشك .. مينفعش امك تشوفك كدة.. احنا لازم نبان قدامها اقوياء علشان تقوي بينا وتخف بسرعة</strong></p><p><strong>روحت الحمام غسلت وشي ورجعت لقيت الممرضة طلبت مني نساعدها علشان تدي امي الحقنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات اسبوع. وايمان كانت بتتصل بيا باستمرار علشان تطمن علي ماما وعليا لغاية المستشفي عملت لماما تصريح خروج .. اخدتها انا وخالتي نصرة علي كرسي متحرك لغاية بره المستشفي ووقفت تاكسي ورجعنا بيها البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت مع ماما اسبوع في البيت ارعيها وكانت الفلوس اللي معايا خلاص علي وشك انها تخلص.وخالتي نصرة قالتلي يابنتي انزلي شغلك قعدتك في البيت مفيش منها رجا وان كان علي امك انا هرعيها طول ما انتي في الشغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا رجعت الشغل وكنت كل يوم قبل ما انزل ادخل ماما الحمام وافطرها وايام احميها علشان مخليش ماما محتاجة لحد</strong></p><p><strong>وكمان كتر خير خالتي نصرة بتنزل تشقى عليها وتأكلها وتديها باقي مواعيد العلاج</strong></p><p><strong>فات اسبوعين وكنت كل ما اروح زيارة ل اخويا مرضاش اقولوا علي مرض ماما</strong></p><p><strong>لاني مكنتش حابة اعكنن عليه في حبستة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في يوم عاطف قالي روحي المخزن شوفي ايه اللي ناقص واكتبية وانا هعمل مشوار في القريب ولو خلصتة بسرعة هاجي افرز معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت المخزن وعاطف مشي وانا مأخدتش بالي خالص من رجب اللي كان بيرقبني من بعيد واتاريه كانت مرتبلي ترتيب والظروف ساعدتة في تنفيذ ترتيبة</strong></p><p><strong>دخلت المخزن وقفلت الباب ورايا بتاع الشقة</strong></p><p><strong>وكان الجو حر في اليوم ده والشقة مولعة</strong></p><p><strong>قلعت الطرحة بتاعتي والبلوزة وقعدت ببضي نص كم علي الچيبة وبقيت بفرز في الأكياس وبعد اللي موجود وبسجلة في الكراسة</strong></p><p><strong>شوية الباب خبط .. توقعت انة عاطف قومت وروحت فتحت الباب وكانت المفاجئة ان اللي قدام الباب رجب مش عاطف .. اول مافتحت الباب راح رش علي وشي حاجة خلتني حسيت بحرقان في عنيا وراح داخل وشدني للأوضة اللي جوا وبدأ يتهجم عليا ويحاول يلقعني هدومي وانا بقاومة وبصرخة لكنة كان عامل حسابة وحط ايده علي بوقي وفتح مطوة كانت معاه وحطها علي رقبتي وهو لاذق فيا من ورا</strong></p><p><strong>رجب :: اقلعي يابنت المتناكة بدل ما اجيب رقبتك دي بالمطوة وانتي عارفة انا مبهددش</strong></p><p><strong>انا :: طيب طيب شيل المطوة هتعورني</strong></p><p><strong>رجب :: انا هشيل المطوة .. هتصوتي ولا هتفكري تعملي حركة كدة ولا كدة هقتلك</strong></p><p><strong>سيد مش احسن مني يا شرموطة</strong></p><p><strong>انا :: حاضر والنعمة هعمل كل اللي انت عايزة بس شيل المطوة</strong></p><p><strong>رجب سابني وحط رجليه علي كرسي خشب كان قدامة وقالي .. اقلعي يالبوة انا مستني اليوم ده بفارغ الصبر</strong></p><p><strong>قلعت البضي والجيبة وبقيت بالكلوت والسنتيان</strong></p><p><strong>رجب :: كلة يالبوة ... اقلعي كلة</strong></p><p><strong>وراح هو كمان قالع هدومة وبقي قدامي عريان ملط. وانا واقفة مخبية بزازي بأيد وكسي بأيدي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا عايزك بقي تقعدي علي الأرض وضهرك للحيطة وتفتحي رجليكي وتلعبي في كسك</strong></p><p><strong>انا :: حاضر .. بس ابوس ايدك بلاش كسي</strong></p><p><strong>رجب :: بلاش ايه يا متناكة .. هو انتي فكراني مش عارف اللي بيحصل هنا في الأوضة بينك وبين المحروس عاطف .. انا مراقبك من زمان. وبشوفة وانتوا داخلين وخارجين</strong></p><p><strong>انا :: و**** بنفرز البضاعة اللي في المخزن مفيش حاجة من اللي في دماغي</strong></p><p><strong>رجب :: كسمك يابنت الشرموطة ... يلا يا مومس اعملي اللي طلبتة منك</strong></p><p><strong>قعدت علي الأرض وفتحت رجليا وانا ساندة ضهري علي الحيطة وبقيت بطرف صباعي بلعب في زنبوري</strong></p><p><strong>شوية وبدأت احس بالاثارة رغم خوفي من رجب</strong></p><p><strong>رجب :: انزلي بقي بصباعك وحطيه جوا كسك</strong></p><p><strong>انا :: يارجب ابوس ايدك انا لسة بنت</strong></p><p><strong>رجب :: لسة بنت ؟ طيب</strong></p><p><strong>وراح جاي وداس بأيده علي رقبتي وذنقني في الحيطة وانا مخبية كسي بايدي</strong></p><p><strong>رجب :: شيلي ايدك يابنت المتناكة .. لما اشوف كسك اللي مش مفتوح ده .. شلت ايدي لما حسيت نفسي هتخنق. وراح مدخل صباعين ايده جوا كسي</strong></p><p><strong>رجب :: ايه ده يابنت المتناكة .. ماهو مفتوح اهو ومفيش ددمم نازل من كسمك</strong></p><p><strong>مقدرتش اتكلم ولا افتح بوقي ولقيتة راح ماسكني من شعري وشدني وقالي قومي</strong></p><p><strong>يالبوة تعالي علشان تمص زبي</strong></p><p><strong>اي اي شعري شعري</strong></p><p><strong>رجب قعد علي الكرسي وهو شددني من شعري وخلاني نزلت علي زبه اللي كان باين اوي انة ضخم وتخين جدا</strong></p><p><strong>مصي يا شرموطة ... وعاملة فيها شريفة</strong></p><p><strong>فتحت بوقي ودموعي نازل سيل علي خدي</strong></p><p><strong>علشان عارفة ان رجب هيفضحني لو معملتش اللي يطلبة مني بعد كدة</strong></p><p><strong>وبقيت بمص وبرضع في زبه وهو ماسكني من شعري وعمال يشتم ويهين فيا</strong></p><p><strong>ايوة كدة يا بنت الخول .. مصي زبي زي الشراميط</strong></p><p><strong>انزلي بقي علي بيضاني يا شرموطة</strong></p><p><strong>نزلت بلساني وبقيت عمالة الحس في بيضانة واطلع لزبه بلسانة وامص راس زبه</strong></p><p><strong>وبعد ما خلاني امص زبه اكتر من خمس دقايق</strong></p><p><strong>قالعي تعالي يا لبوة اقعدي علي زبي بكسك المتناك ده</strong></p><p><strong>قومت وطلعت برجليا وعديتها بين رجليه وروحت قاعدة علي زب رجب اللي كان ماسكه بأيده وبعد ما زبه دخل في كسي راح ماسكك بزازي وبقي عمال يفعص فيهم ويرضعهم وانا طالعة نازلة علي زبه اللي كان عامل زي الوتد في كسي</strong></p><p><strong>كنت حاسة ان زبه واصل لزوري من كتر ما كان كبير وتخين</strong></p><p><strong>وانا يتناك من رجب ومش واخدة بالي ولا عارفة ان الباب مفتوح بتاع الشقة</strong></p><p><strong>ايمان دخلت وخرجت بسرعة من غير ما ناخد بالنا منها وشافتني وانا بتناك من رجب</strong></p><p><strong>رجب قومي واطلعي فوق الكرسي ده واتشعبطي في رقبتي</strong></p><p><strong>قومت ووقفت علي الكرسي واتشعبطت في رقبتة وهو رفعني بأيده تحت طيزي وراح منزلني علي زبه اللي دخل في كسي زي السكينة في الحلاوة</strong></p><p><strong>وبقيت عمالة اطلع وانزل علي زب رجب اللي ساندني من طيزي وبيرفعني لفوق وينزلني</strong></p><p><strong>وبعدين راح نازل بيا علي الأرض ونيمني علي ضهري وانا فوق اكياس الملابس</strong></p><p><strong>وزبه خارق كسي وبقي بيدك زبه فيا دك</strong></p><p><strong>وانا بتأوه واتشرمط من غير صوت</strong></p><p><strong>ولحمس حس انة خلاص هيجبهم خلاني قومت ومصيت زبه وجاب لبنة في بوقي وخلاني بلعت لبنة</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما فشخني نيك .. قالي بعد كدة يا كسمك تيجي عند عمك رجب ومتعمليش فيها الست الشريفة</strong></p><p><strong>ولبس هدومة وراح ماشي .. وانا قومت وانا حاسة نفسي فعلا اتفشخت ولبست هدومي وقعدت علي جنب مش قادرة اعمل اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الحادي عشر</strong></p><p><strong>........................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة من خروج رجب وفضلت قاعدة اكتر من تلت ساعة مش قادرة اقوم من مكاني وحاسة ان كسي اتفشخ نيك بسبب ان زبه كان تخين وكبير بعدها قومت فرزت شوية وبعدين مقدرتش اكمل خرجت وروحت المحل وكانت ايمان مع زبونة مطلعة عينها وبتفاصل معاها في قمصين نوم كانت مشترياهم</strong></p><p><strong>انا :: معلش يا ايمان روحي امتي كملي بدالي في المخزن وانا هقف هنا بدالك لحسن انا حاسة نفسي مش قادرة اقف علي رجليا</strong></p><p><strong>ايمان :: بسخرية ليه يا حبيبتي الف سلامة</strong></p><p><strong>انا :: حاسة نفسي تعبانة شوية</strong></p><p><strong>ايمان :: حاضر يا سهام ... خليكي انتي مع المدام واخدة قمصين ب 250جنيه</strong></p><p><strong>انا :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات شهر ورجب كان كل كام يوم يقابلني في المخزن لما يتأكد ان عاطف مش موجود</strong></p><p><strong>وكان يمارس معايا الجنس بكل الأوضاع</strong></p><p><strong>وبدأ رجب يستغل خوفي منة وخوفي من الفضيحة وبقي بيطلب مني اوفر له فلوس</strong></p><p><strong>باي شكل .. وبدأ يسحب مني فلوس كل فترة</strong></p><p><strong>مرة 100 ومرة 200 وكدة .. وطبعا كنت بجيب الفلوس دي بطلوع الروح لأن عاطف مش كل يوم هياخدني في المخزن</strong></p><p><strong>ده غير فلوس جلسات العلاج الطبيعي اللي ماما بتدخها</strong></p><p><strong>شهر مر وماما اتحسنت وبقيت بتمشي علي مشاية اشتريتها ليها وبقت بتدخل الحمام بالمشاية دي لوحدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفي يوم رجب قرر انة يسرق المحل بتاع عاطف وطبعا كان عايزة مساعدتي</strong></p><p><strong>كان عايزني اسرق مفتاح درج المكتب وهو بالليل يفتح المحل ويسرقة</strong></p><p><strong>انا طبعا رفضت بشدة اني ممكن اساعدة في حاجة زي كدة ... خصوصا اني مش حمل بهدلة ولا حمل حبس</strong></p><p><strong>لكن رجب هددني لو مسرقتش المفاتيح هيفضحني في المنطقة وهيخلي سيرتي علي كل لسان</strong></p><p><strong>فضل رجب متبقني في الرايحة والجاية</strong></p><p><strong>وانا كنت كل مرة اخلق سبب واقولوا معرفتش</strong></p><p><strong>رجب وعدني ان الفلوس دي هتكون بينا وان محدش هيعرف انه هو اللي سارق وكمان محدش يعرف بالعلاقة اللي بينة وبيني وغير كدة انا بقالي شهور شغالة مع عاطف وعمري ما حاجة نقصت في وجودي فعمرة ما هيشك فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في يوم طلبت اجازة من عاطف بحجة ان ماما تعبانة وعلي الساعة اربعة العصر انا ببقي عارفة ان عاطف بيروح يتغدي وبعدين بيقعد علي القهوة شوية</strong></p><p><strong>الساعة اربعة عديت علي ايمان ووقفت معاها شوية وعيني علي المفاتيح اللي علي المكتب</strong></p><p><strong>ايمان :: ايه انتي رايحة فين كدة</strong></p><p><strong>انا :: انا رايحة الصيدلية اجيب علاج لماما</strong></p><p><strong>زبونة دخلت وقفت مع ايمان وانا بسرعة اخدت المفاتيح وقولت ل ايمان هروح اشتري العلاج ورجعالك</strong></p><p><strong>روحت عملت نسخ علي المفاتيح ورجعت تاني ل ايمان وحطيت المفاتيح علي المكتب من غير ما ايمان ماتاخد بالها</strong></p><p><strong>وبعد ما المحل فضي من الزباين</strong></p><p><strong>ايمان :: ايه يابنتي مجبتيش العلاج يعني</strong></p><p><strong>انا :: ااه. اصل اصل ملقتش العلاج ناقص</strong></p><p><strong>ايمان :: ااه ... **** يشفي مامتك</strong></p><p><strong>انا :: طب همشي انا .. عايزة حاجة</strong></p><p><strong>ايمان :: لا يا حبيبتي</strong></p><p><strong>وانا مروحة رجب كان واقف علي الناصية</strong></p><p><strong>اتصلت بيه وقولت له اني هسيب نسخة من المفاتيح تحت السلم بس اهم حاجة يا رجب</strong></p><p><strong>انا لا اعرفك ولا تعرفني</strong></p><p><strong>رجب :: ايوة كدة هو ده الكلام</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما رجب اخد المفاتيح فضلت خايفة ومرعوبة وعمالة اؤنب نفسي انا ازاي اعمل كدة .. انا ممكن اتحبس وماما ممكن تموت فيها ومجاش لعنيا نوم وكل شوية اقوم من النوم من الخوف والرعب</strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح راحت عليا نومة وصحيت 11 ودي اول مرة تحصل بسبب قلقي امبارح وعدم نومي وكنت خايفة اروح المحل وقولت اكيد هروح القي الدنيا مقلوبة وعاطف بعد ما هيعرف سرقة الفلوس من المحل هيخرب الدنيا</strong></p><p><strong>روحت وخطواتي بطيئة ودقات قلبي بتتسارع والخوف ممتلكني</strong></p><p><strong>دخلت المحل لقيت عاطف قاعد علي مكتبة وبيشرب شاي ... ايه يا سهام اتأخرتي ليه</strong></p><p><strong>انا :: معلش ماما طول الليل تعبانة وسهرتني للفجر</strong></p><p><strong>ايمان :: الف سلامة عليها يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: تسلمي يا ايمان</strong></p><p><strong>عاطف :: طب ادخلي رصي الهدوم مع ايمان عايزين نخلص قبل الضهر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عرفت ان رجب معملش حاجة وحمدت ****</strong></p><p><strong>والخوف من قلبي راح وقولت **** رجب يشيل اللي في دماغة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرت الايام ورجب اتصل بيا وانا في المحا .. خرجت بره علشان ايمان متسمعش المكالمة رجب كلمني ولما سألتة انت هتسرق المحل ؟ قالي لا وفهمني انة خلاص مش هيسرق المحل وانة مش عايز مشاكل لا له ولا ليا .. حمدت **** وقولت رجب احسن حاجة انت متعرفش انت طمنت قلبي قد ايه</strong></p><p><strong>رجب طب انا بكلمك علشان حاجة تانية خالص</strong></p><p><strong>انا :: حاجة ايه</strong></p><p><strong>رجب :: عايز اقابلك عندك في شقتكم</strong></p><p><strong>انا :: نعم ؟ انت اتجننت</strong></p><p><strong>انا :: هتقابلني في شقتنا ازاي يعني</strong></p><p><strong>رجب :: هقولك انا بصراحة نفسي اقضي معاكي ليلية بطولها وكدة كدة انتي بكرة يوم اجازتك</strong></p><p><strong>انا :: انت مجنون علي فكرة ... انا امي معايا يا رجب</strong></p><p><strong>رجب :: امك عاجزة يا سهام.. بصي انتي عالساعة 1بالليل هتقفلي نور الشقة وتقفلي باب مامتك وهتسيبي باب الشقة وباب البيت مفتوح .. وانا هدخل والدنيا ضلمة علي الأوضة بتاعتك علي طول ولا من شاف ولا من دري</strong></p><p><strong>انا :: لا يارجب كلة الا انك تدخل اوضتي</strong></p><p><strong>رجب :: سهام انا لما اطلب حاجة انتي تقولي حاضر</strong></p><p><strong>انا :: يارجب مش هينفع .. انت كدة هتفضحني</strong></p><p><strong>رجب :: لا مفيش فضيحة واللي بقولة هو اللي هيتعمل ... انا هتصل بيكي علي واحدة تكوني عملتي اللي طلبتة منك ... سلام</strong></p><p><strong>قفلت مع رجب وانا هتجنن من الطلب اللي طلبة ودخلت وانا عمالة اضرب كف علي كف</strong></p><p><strong>ايمان :: مالك يابت في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong>انا :: لا مفيش يا ايمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل روحت اخدت امي وديتها مركز العلاج الطبيعي ورجعنا علي 11 دخلت امي علي سريرها ودخلت عملت ليها عشا وبعدين اتعشيت وفتحت التليفزيون شوية وقومت علي 12ونص اطمنت انا ماما نامت وطفيت نور الأوضة بتاعتها وقفلت عليها باب الأوضة</strong></p><p><strong>وبعدين خرجت بره الشقة طفيت نور المدخل وفتحت باب العمارة .. ودخلت الشقة وسبت الباب مفتوح ... وعملت تليفوني صامت وخليتة في ايدي علشان لما رجب يتصل ميعملش صوت يدوب ينور بس</strong></p><p><strong>الساعة واحدة وعشرة رجب اتصل وقالي انه نازل من بيتة وجايلي</strong></p><p><strong>انا :: ماشي... باب العمارة مفتوح وطفيت الأنوار زي ما قولتلي</strong></p><p><strong>خمس دقايق بالظبط رجب كان في الشقة .. اخدتة ودخلتة اوضتي بسرعة ورجعت قفلت باب الشقة ورجعت الأوضة</strong></p><p><strong>لقيت رجب قلع هدومة وقعدة بالبوكسر والفلنة بس</strong></p><p><strong>رجب :: عايزك بقي تلبسي افجر قميص نوم عندك</strong></p><p><strong>انا :: انت مجنون في حد يعمل كدة ؟ خلي ماما صحيت</strong></p><p><strong>رجب :: هي مامتك بتعرف تقف علي رجليها يابت انتي</strong></p><p><strong>انا :: انت هتفضل لغاية امتي ماسكني من ايدي اللي بتوجعني</strong></p><p><strong>رجب :: يلا ياكسمك البسي قميص نوم حلو علشان هفشخك نيك النهاردة</strong></p><p><strong>انا :: مصمم عالأهانة ... ماشي</strong></p><p><strong>طلعت قميص نوم من الدولاب احمر من اللي كنت شيلاهم لجهازي</strong></p><p><strong>وكلوت وسنتيان لونهم احمر .. قلعت هدومي ولبست الكلوت والسنتيان والقميص</strong></p><p><strong>رجب :: ايه ده يا بنت اللبوة ... القميص مخليكي قنبلة... تعالي جنبي</strong></p><p><strong>طلعت علي السرير ونمت علي ضهري جنب رجب وهو نام علي جنبة وبقي فوق مني</strong></p><p><strong>وايده راحت لبزازي وبقي بيحسس عليهم ونزل بأيده لبطني ومن بطني لكسي</strong></p><p><strong>وشفايفة راحت لشفايفي واخدهم وبقي عمال يبوسني وايده بتتمشي علي كل جسمي وعلي فخادي وكسي</strong></p><p><strong>شوية بعد البوس والتحسيس نزل بين فخادي وايده قلعني الكلوت وبصباعة بقي عمالة يحركة علي كسي</strong></p><p><strong>اوووووف علي كسك يامتناااكة ... ده متناك زيك ... ولونة وردي من جوا</strong></p><p><strong>لسانة لمس كسي وخلاني كاني اتكهربت</strong></p><p><strong>وبقيت كاتمة اهاتي خوف لماما تسمعني</strong></p><p><strong>رجب شغال بلسانة يلحس كسي وصباعة بيدعك زنبوري</strong></p><p><strong>ااااااااه اااااااااه ااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>ايدي بين خصلات شعره وعمالة ارفع كسي له علشان ياكل كسي اكل</strong></p><p><strong>قام وقلع البوكسر وراح طالع فوق مني 69</strong></p><p><strong>وزبه الضخم بقي علي بوقي .. مسكتة بأيدي واخدتة في بوقي وبقيت برضع راس زبه وايدي بتلعب في بيضانة المدلدلة وكانت ناعمة اووووي فيها شعر خفيف</strong></p><p><strong>ورجب بلسانة بيلحس كسي وصباعة بيتحرك حولين خرم طيزي ... شوية وراح مدخل صباعة في طيزي</strong></p><p><strong>ااااااااااااه ااااااااااااااه مش قاااادرة</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مالك يا شرموطة .. ممحونة اوي كدة ليه</strong></p><p><strong>انا :: كسي مولع اووووي وطيزي بتاكلني</strong></p><p><strong>رجب :: طيزك شرموطة زيك ... وكسك متناك يا شرموطة</strong></p><p><strong>انا :: طب الحس كسي اوووي وانت بتنكني في طيزي</strong></p><p><strong>رجب :: لا طيزك عايزة زبي .. صباعي مش هيكيفك زي زبي</strong></p><p><strong>قومي يا متناكة وفلئسي زي الكلبة</strong></p><p><strong>قومت وفلئست</strong></p><p><strong>رجب :: مفيش زيت هنا ولا كريم ؟</strong></p><p><strong>انا :: فيه زيت شعر</strong></p><p><strong>رجب :: طب قومي هاتيه</strong></p><p><strong>قومت جبت زجاجة الزيت من علي الطرابيزة اللي حاطة عليها حاجتي واديتها لرجب</strong></p><p><strong>حط شوية علي ايده وشوية علي طيزي</strong></p><p><strong>ودعك زبه وطيزي بالزيت وراح خلاني مفلئسة وراح ماسكني من وسطي وشدني له ومسك زبه ومشي الراس علي خرم طيزي</strong></p><p><strong>خلاني هجت اووووي</strong></p><p><strong>انا :: دخلة براحة يارجب علشان خاطري</strong></p><p><strong>رجب :: دانا هفشخ كسمك</strong></p><p><strong>ظبط زبه علي خرم طيزي وانا بقيت حاطة ايدي تحت سناني وخايفة اوي من زبه اللي علي بعد ثواني ويفشخني في طيزي</strong></p><p><strong>ثبت راس زبه علي خرمي وراح ماسكني من جناب طيزي وبدأ يدوس بزبه علي خرم طيزي وبرغم ان في زيت الا ان راس زبه صعب تدخل في طيزي بسبب ضخامتها</strong></p><p><strong>ااي اي براحة ابوس ايدك يا رجب</strong></p><p><strong>بس يا كسمك خليني اركز</strong></p><p><strong>رجب عمال يدوس ويضغط بجسمة علي زبه علي طيزي لغاية ما حسيت بحرقان رهيب في طيزي ووجع جامد بقيت بعض بسناني علي ايدي برااااحة يخرب بيتك</strong></p><p><strong>اخيرا زبه بقي جوايا ووجع رهيب في طيزي</strong></p><p><strong>كنت حاسة ان فيه عمود كهربا في طيزي</strong></p><p><strong>رجب ماسكني من وسطي وراح لذق فيا وانا حاسة زبه هيفلقني</strong></p><p><strong>وبدأ يسحب زبه برااااحة اووووي وانا عمالة ابعده بأيدي وعمالة اترجاه يشيلو من طيزي</strong></p><p><strong>لكنة ولا كأني سامعني وبقي يدخل زبه للبيضان ويرجع يسحبة</strong></p><p><strong>فضل ينكني في طيزي لغاية ما طيزي بدأت توسع وزبه بقي بيدخل ويخرج بسهولة عن الأول وانا تحت منة بتأوه بصوت مكتوم وايدي علي بوقي</strong></p><p><strong>بعد ما فشخني نيك بزبة في طيزي شال زبه وراح مدخلة في كسي من ورا.. خلاني شهقت من المتعة</strong></p><p><strong>اااااااااه ااااااااااه اااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>رجب :: زبي عاجبك يامتناكة .. زبي مكيفك ؟</strong></p><p><strong>انا :: ااااااااااه اااااااااااااااه ااااااااااااه</strong></p><p><strong>رجب :: ما تردي يا لبوة.. زبي مكيفك .. حاسة بيه في كسك</strong></p><p><strong>انا :: ايوة ااااااااااه زبك تخين اووي اوووووووف</strong></p><p><strong>فضل ينكني في كسي من ورا ويدخل زبه للأخر ويرجعة يسحبة من كسي ويرزعة تاني جوايا وانا نفسي اصرخ بعلو صوتي من شدة المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نيمني علي جنبي ونام ورا وزبه لذقة في طيزي وبقي بأيده عمال يفعص في بزازي وانا عمالة احك طيزي في زبه</strong></p><p><strong>رفع رجلي ومسك زبه ورجع حطة في كسي من ورا ورجلي مرفوعة لفوق</strong></p><p><strong>ااااااحححححححح ااااااااحححححححححح</strong></p><p><strong>اووووووووف اوووووووووووف</strong></p><p><strong>زبه طالع خارج وكسي مولع من المتعة ومش شبعانة نيك من زبه</strong></p><p><strong>انا :: انت واخد ايه يخرب بيتك</strong></p><p><strong>رجب :: مش واخد حاجة يا لبوة</strong></p><p><strong>انا :: لا والنعمة انت واخد ... كل ده ومش واخد</strong></p><p><strong>رجب :: انتي لسة شوفتي حاجة يا كسمك</strong></p><p><strong>الليلة انا هموتك من النيك</strong></p><p><strong>انا :: ااااااااه اااااااااه هو انت لسة هتموتني ااااااااح اححححححح انا حاسة ان كسي فيه شطة اووووووووووووف</strong></p><p><strong>شال زبه من كسي وحط زيت تاني علي زبه وعلي خرم طيزي ورجع دخل زبه في طيزي</strong></p><p><strong>اااااااااه اااااااااه .. يخرب بيتك ... اوووووف اووووووو انت بوظتني ااااااااااااااه</strong></p><p><strong>رجب مسكني من وسطي وبقي يطلع زبه ويرجع يرزعة بقوة في طيزي ويستني شوية وبعدين يرجع يسحبة تاني براحة وهوووب يرزع زبع تاني في طيزي بقوة</strong></p><p><strong>وانا عمالة اعض علي سناني مش قادرة</strong></p><p><strong>حسيت اني ورمت من تحت ومن ورا من كتر النيك فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قام ونام علي ضهرة وخلاني قعدت علي زبه</strong></p><p><strong>انا :: انت مش هتجبهم في ليتك الخرا دي</strong></p><p><strong>رجب :: خرا ايه يابنت المتناكة ... فيه واحدة تقول للي بينيكها كدة .. اقعدي يابنت الخول علي زبي</strong></p><p><strong>فضلت اقوم وانزل علي زبه وانا بعيط مش قادرة حاسة كسي خلاص هيجيب ددمم</strong></p><p><strong>لغاية ما قالي خلاص هجبهم</strong></p><p><strong>قومت بسرعة من علي زبه وقالي مصي زبي</strong></p><p><strong>نزلت علي زبه وفضلت امص زبه لغاية ما اخيرا جابهم في بوقي .... وشربت لبنة</strong></p><p><strong>واترميت علي السرير مش قادرة اتحرك</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت الساعة بقت تلاتة قام لبس هدومة وانا لبست قميصي وخرجت غصب عني رغم اني مش قادرة اقف علي رجليا وامنت له الخروج.. وحمدت **** ان الليلة عدت علي خير... ودخلت جبت مرهم مرطب لاني كنت حاسة بنار مولعة في طيزي وكسي</strong></p><p><strong>دهنت طيزي وكسي ودخلت نمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثاني عشر</strong></p><p><strong>.................</strong></p><p><strong>صحيت الصبح جسمي كلة وجعني ولا كأني كنت شغالة في الفاعل</strong></p><p><strong>قومت بالعافية دخلت الحمام اخدت دش وانا بستحمي تليفوني كان شغال بيرن ومش</strong></p><p><strong>بيفصل رن لغاية ما استحميت بسرعة ولفيت فوطة علي جسمي وخرجت روحت الأوضة اخدت تليفوني من الشاحن ولقيت</strong></p><p><strong>10 رنات من ايمان ومن عاطف</strong></p><p><strong>لسة هتصل بحد فيهم لقيت عاطف بيرن عليا</strong></p><p><strong>فتحت عليه ايوة يا عاطف</strong></p><p><strong>عاطف انتي لسة نايمة .. البسي هدومك وتعالي المحل بسرعة</strong></p><p><strong>انا :: ليه في ايه</strong></p><p><strong>عاطف :: المحل كلة اتسرق بالبضاعة اللي في المحل في الفلوس حتي المخزن اتسرق</strong></p><p><strong>انا :: يانهار اسود</strong></p><p><strong>عاطف :: البسي وتعالي بسرعة علشان انا بلغت الشرطة وهما في المحل بيعاينوا وعايزين ياخدو منك ومن ايمان كلمتين</strong></p><p><strong>قفلت مع عاطف وحسيت بمغص في بطني من الخوف ودخلت الحمام تاني جري</strong></p><p><strong>وبقيت عمالة افكر ازاي رجب سرق المحل وهو طول الليل نايم معايا</strong></p><p><strong>لغاية مافهمت هو ليه اصلا طلب ينام معايا في شقتنا ويفضل طول الليل معايا</strong></p><p><strong>علشان يشيل من دماغي فكرة انة هو اللي سرق المحل .. وبكدة مطلبش منة حاجة</strong></p><p><strong>وانا مكنش فارق معايا في الوقت ده غير حاجة واحدة بس .. ان اسمي ميجيش في حاجة</strong></p><p><strong>اتصلت برجب وسألتة وطبعا انكر لكني قولت مفيش غيرك اللي عملها بالأتفاق مع صحابك وانا مش عايزة حاجة المهم عندي</strong></p><p><strong>انت متتصلش بيا تاني ولا انا هتصل بيك</strong></p><p><strong>وتحذف رقمي وتحذف سجل المكالمات اللي بينا... وانا هعمل كدة قبل ما اروح المحل</strong></p><p><strong>قفلت مع رجب .. وايمان اتصلت بيا وقالتلي اخلصي تعالي بسرعة</strong></p><p><strong>لبست هدومي وكنت بحضر لماما الفطار وعرفتها ان المحل اتسرق وانا رايحة علشان الشرطة هناك وعايزين ياخدو اقوالي</strong></p><p><strong>ماما كانت خايفة عليا وقالت ابقي تعالي طمنيني يابنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت المحل ورجليا مش شايلاني من الخوف وقولت **** يستر واروح من المحل علي البيت مش علي القسم</strong></p><p><strong>اول ما وصلت المحل كان عاطف جايب كراسي من القهوة ورجال الشرطة قاعدين بره المحل والناس ملمومة وايمان قاعدة بتدي اقولها</strong></p><p><strong>دخلت المحل لقيتة فاضي خالص وكل الهدوم اللي فيه مسروقة</strong></p><p><strong>انا :: امتي ده حصل ياعاطف ... معرفش انا جالي تليفون الساعة 8 من الجيران هنا ان المحل مفتوح وفاضي</strong></p><p><strong>جريت زي ماانتي شايفة بالترنج لقيت المحل زي ما انتي شايفة حتي البضاعة اللي في المخزن اتسرقت</strong></p><p><strong>انا :: يا نهار اسود ... كل ده ومحدش حس من الجيران</strong></p><p><strong>عاطف :: ما ده اللي هيجنني ان البضاعة كلها اتحملت علي عربية نقل ومحدش خد بالة</strong></p><p><strong>انا :: محدش حس كمان بتكسير الأقفال</strong></p><p><strong>عاطف :: المحل مش متكسر .. ده مفتوح بالمفاتيح ومحدش معاه المفاتيح دي غيري انا وانتي وايمان</strong></p><p><strong>انا :: قصدك ايه اننا ممكن نكون ورا سرقة المحل</strong></p><p><strong>عاطف :: انا مقولتش كدة لان كمان المخزن مفتوح بالمفتاح والنسخة بتاعة المخزن مش مع حد فيكم غير معايا انا بس وانا اللي بديكم المفتاح لما بطلب منكم شغل في المخزن</strong></p><p><strong>شوية وايمان خلص التحقيق معاها وجه دوري</strong></p><p><strong>الأمين فضل يسألني شغالة هنا من امتي وبتفتحي المحل امتي والمفاتيح بتشليها فين وفيه حد معاكي في البيت</strong></p><p><strong>وممكن تشكي في مين .. طب لاحظتي حد بيحوم حولين المحل .. حركات غريبة من ناس معينة. وكدة وبعدين قفل المحضر ومشي وحمدت **** اني مش متهمة</strong></p><p><strong>بعد ما الأمين مشي عاطف قفل المحل وراح القسم وانا وايمان كل واحدة فينا روحت علي بيتها</strong></p><p><strong>روحت طمنت ماما وحكيت ليها كل اللي حصل بالظبط</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات شهر. وانا من غير شغل والمحل مقفول</strong></p><p><strong>وروحت القسم مرتين علشان ياخدو اقوالي</strong></p><p><strong>والبوليس مقدرش يتوصل للسارق</strong></p><p><strong>نزلت مرة تانية الف علي رجليا وادور علي شغل</strong></p><p><strong>وفعلا اشتغلت في اكتر من مكان مرة في عيادة دكتور ومرة في محل ملابس *****</strong></p><p><strong>وفي كل مرة كنت بسيب الشغل بسبب ان المرتب مش قد التعب اللي كنت بتعبة</strong></p><p><strong>لغاية ما في ليلة افتكرت صاحبتي شيماء</strong></p><p><strong>وقولت فيها ايه لو اشتغلت في كباريه فتاحة</strong></p><p><strong>علي الأقل هعرف اصرف علي البيت واصرف علي علاج امي العيانة وغير كدة</strong></p><p><strong>انسب ميعاد ليا .. بالنهار هكون خدامة تحت رجلي امي وبالليل وهي نايمة ومش محتجالي هكون في شغلي</strong></p><p><strong>اتصلت بشيماء وطلبت منها تجيلي البيت لما تبقي فاضية علشان عايزها في موضوع</strong></p><p><strong>رجب بعد ما عمل عملتة ساب المنطقة خالص ومبقتش بشوفة وبصراحة كنت مرتاحة منة ومن طلباتة اللي مكنتش بتخلص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 9 بالليل لقيت شيماء بتتصل بيا وبتقولي انها هتعدي عليا قبل ما تروح لشغلها وهتقعد معايا شوية وتمشي</strong></p><p><strong>مفيش نص ساعة وكانت شيماء معايا في الأوضة</strong></p><p><strong>شيماء :: خير يابت يا سهام موضوع ايه اللي عيزاني فيه</strong></p><p><strong>انا :: عايزة انزل الشغل معاكي</strong></p><p><strong>شيماء :: هههه اشمعني دلوقت .. مش كنتي بتقولي مش انا اللي اشتغل فتاحة</strong></p><p><strong>انا :: اعمل ايه ياختي ما المحل اللي كنت شغالة فيه اتسرق. والراجل اتخرب بيتة</strong></p><p><strong>وبعدها اشتغلت وكان بيطلع ميتيني وباخد في الاخر ملاليم</strong></p><p><strong>شيماء :: خلاص هكلملك طارق النهاردة وسيبي الموضوع ده عليا</strong></p><p><strong>انا :: تسلميلي يا شيماء</strong></p><p><strong>شيماء :: بس خدي بالك .. فيه تنازلات هتقدميها</strong></p><p><strong>انا :: عارفة ياختي وغصب عني موافقة</strong></p><p><strong>شيماء :: طيب بالأذن انا بقي وهكلمك لما طارق يقولي هاتيها</strong></p><p><strong>انا :: ايه ده يعني ممكن طارق ميوفقش</strong></p><p><strong>طارق :: بصي هو لازم لازم هيشوفك وهيقعد معاكي.. وهيقرر بناء علي مقابلتة معاكي</strong></p><p><strong>تشتغلي او لا</strong></p><p><strong>انا :: ايوة كدة فهمت نوع المقابلة</strong></p><p><strong>شيماء :: هههههههههههه ايوة كدة عيزاكي تبقي ناصحة ومطيريش الفرصة من ايدك</strong></p><p><strong>انا :: ماشي</strong></p><p><strong>شيماء :: يلا بقي اسيبك انا ياحبيبتي</strong></p><p><strong>شيماء مشيت وانا قعدت افكر في اللي جاي</strong></p><p><strong>وفي الايام اللي داخلة عليها وانا مجبرة اني</strong></p><p><strong>اتحول من انسانة شريفة ل انسانة هتنام مع كل راجل شوية علشان الفلوس وعلشان ممدش ايدي لحد</strong></p><p><strong>مع ان احمد اكتر من مرة يعرض عليا فلوس مساعدة لكني كنت برفض لاني عارفة ان ظروفة هو كمان علي قدة ويوم بيشتغل وايام لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد يومين لقيت شيماء بتتصل بيا علي العصر كدة وكان باين من صوتها انها لسة صاحية من النوم</strong></p><p><strong>انا :: الو .. ايوة ياشيماء</strong></p><p><strong>شيماء :: خلاص ياستي انا كلمت طارق وهو معندوش مشكلة يشغلك بس زي ما قولتلك هيقابلك ويقعد معاكي شوية وبعدين هيقرر</strong></p><p><strong>تشتغلي معاه ولا لا</strong></p><p><strong>انا :: يعني هقابلة امتي</strong></p><p><strong>شيماء :: الليلة لو تحبي</strong></p><p><strong>انا :: ايوة يعني اقول لماما ايه ... مينفعش المقابلة تكون بالنهار</strong></p><p><strong>شيماء :: نعم ياختي .. من اولها كدة</strong></p><p><strong>انا :: يابت افهمي ما انا هقول لماما اني رايحة اقابل مدير المستشفي وانك انتي اللي جبتيلي الشغل ده .. ولما يوافق عليا هفهمها اني هشتغل في وردية بالليل .. لكن المقابلة كدة من اولها بالليل متنفعش</strong></p><p><strong>شيماء :: اتصرفي يا سهام انا كدة عملت اللي عليا معاكي</strong></p><p><strong>انا :: خلاص ماشي</strong></p><p><strong>اه نسيت صحيح العنوان ايه</strong></p><p><strong>شيماء :: كازينو النسمة في اول شارع الهرم</strong></p><p><strong>انا خلاص ماشي هشوف هقول لماما ايه وبالليل هكلمك قبل ما اجي</strong></p><p><strong>شيماء :: ماشي وانا هبلغ الأمن يدخلوكي علي المدير الملهي</strong></p><p><strong>قفلت مع شيماء وعملت اكل لماما.. وبعد ما قعدت معاها شوية ومش عارفة افتح معاها الموضوع ازاي .. وقبل ما اتكلم كنت خايفة يبان عليا</strong></p><p><strong>انا :: ماما شيماء صاحبتي جابتلي شغل معاها في المستشفي اللي شغالة فيها</strong></p><p><strong>ماما :: والنبي صحيح .. طيب الحمد *** يابنتي **** عالم بحالنا</strong></p><p><strong>انا :: انا المفروض النهاردة هروح اقابل المديد بالليل وهاخد معاهم يوم تدريب وبناء عليه</strong></p><p><strong>هيقرر ان كنت انفع اشتغل معاهم ولا لا</strong></p><p><strong>ماما :: خلاص يابنتي بس خدي بالك من نفسك احنا يابنتي من غير راحل يحمينا وكلام الناس يابنتي مبيرحمش</strong></p><p><strong>انا :: عارفة يا ماما علي يدك مفيش حاجة في ايدي .. والشغلانة دي في مستشفي خاص وقرشها هيكون حلو .. هيعيشنا مستورين</strong></p><p><strong>ماما :: يابنتي الفلوس مش كل حاجة .. وانا سمعتك عندي اهم من الفلوس لو قدرتي تخلي الشغل ده بالنهار ياريت .. علشان كلام الناس</strong></p><p><strong>انا :: انا بالنسبة ليا بالليل احسن علشان ارعيكي انتي بالنهار واخد بالك وبالليل اشوف شغلي .. وبعدين دي قرشها حلو وهيعيشنا مستورين</strong></p><p><strong>ماما :: **** يباركلك يابنتي ويبعد عنك ولاد الحرام ويسترها معاكي ويبعد عنك عيون والسنة الناس اللي مبترحمش</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل الساعة 10 لبست هدومي واتصلت وقولت ليها اني هروح دلوقت</strong></p><p><strong>شيماء :: طب انا لسة هروح استنيني علي اول الشارع نمشي مع بعض</strong></p><p><strong>مشيت وقابلت شيماء علي اول الشارع واتمشينا لغاية ما طلعنا من المنطقة خالص واخدنا تاكس وروحنا الكباريه</strong></p><p><strong>دخلنا انا وشيماء من الباب الخلفي وشيماء اخدتني وطلعت بيا لتاني دور وخبطت علي باب المدير... وفتح لوحدة ... باب بالكهرباء</strong></p><p><strong>الأوضة بتاعتة كانت كبيرة جدا وفيها مكتب كبير جدا وفخم جدا جدا وقدامة اربع شاشات عرض كبار جايبين كل ركن في الكازينو</strong></p><p><strong>طارق ده شخص ضخم اصلع مع شعر خفيف في اجناب راسة لابس شيك جدا ... له دوجلس شيماء دخلت سلمت عليه وقلعت العباية اللي لابساه وكانت لابسة من تحت طقم جامد جدا جدا وتلات تربع فخادها باينة وشكلها بقي مومس اخر حاجة لما قلعت العباية</strong></p><p><strong>سلمت عليه وراحت قعدت علي كرسي جلد قدام المكتب وحطت رجل علي رجل</strong></p><p><strong>شيماء :: صاحبتي سهام ياطارق اللي قولتلك عليها</strong></p><p><strong>طارق قام من المكتب بتاعة واتمشي لغاية ما بقي قدامي وبقي بيفصل جسمي بعيونة</strong></p><p><strong>وقالي لفي كدة يا سهام</strong></p><p><strong>لفيت وانا مكسوفة جدا</strong></p><p><strong>طارق :: لا صاروخ يا شيماء عندك حق ..</strong></p><p><strong>اتفضلي انتي علي الحسابات تحت وسبيني انا وسهام نتعرف علي بعض شوية</strong></p><p><strong>شيماء قامت وهي بتغمزلي</strong></p><p><strong>طارق :: اتفضلي ياسهام</strong></p><p><strong>ولف راح قعد مكانة علي المكتب بتاعة ورجع بضهرة لور ورفع رجليه وحطها علي المكتب في وشي وهو عمال يبصلي وبصوابعة بيمسح اجناب بوقة</strong></p><p><strong>وبعدين نزل رجليه من علي المكتب</strong></p><p><strong>وقام لف حوليني شوية ومن غير ما ينطق ولا بكلمة زي ما يكون بيفصلني تفصيل</strong></p><p><strong>وبعدين مسك ريموت صغير في ايده ووجه للحيطة اللي ورا المكتب وضغط علي الريموت.. لقيت الحيطة اللي وراح بتفتح نصين وبدأ يظهري جوا سرير فخم جدا جدا وبار فيه كل انواع الخمور وقدام البار فيه طرابيزة بأربع كراسي</strong></p><p><strong>بصلي وعيونة بتبص لكل حتة في جسمي</strong></p><p><strong>طارق :: انا موافق اشغلك معايا .. وبمرتب عمرك ما كنتي تحلمي بيه .. بس اهم شئ عندي زي ما هتاخدي تدي ... وتعتبري المكان ده زي ما يكون مكانك يعني تخافي علي زباينة وتريحيهم</strong></p><p><strong>انا :: اكيد وانا فاهمة طبيعة شغلي هنا</strong></p><p><strong>طارق بقي عمال يتمش حوليني وعيونة بتفصصني</strong></p><p><strong>طارق :: بتشربي ؟</strong></p><p><strong>انا :: بصراحة عمري ما جربت اشرب</strong></p><p><strong>طارق :: كدة مش هينفع تنزلي الشغل علي طول .. لازمك تتدربي علي الشرب وتتعودي عليه ... يومين بالظبط معايا هخليكي مية مية</strong></p><p><strong>دخل الاوضة اللي فيها بار وشد كاسين وفتح زجاجة شامبنيا واخد تلج من تلاجة صغيرة جنب البار وصب كاسين وقعد علي الكرسي وشاور ليا بصباعة علشان اقعد جنبة</strong></p><p><strong>روحت قعدت وانا محرجة ومكسوفة وحطلي الكاس قدامي وحط رجليه الأتنين علي الطرابيزة جنب الشمابنيا ومسك الكاس بتاعة وبقي بيشرب واحدة واحدة</strong></p><p><strong>انا رفعت الكاس واول ما شربت حسيت بحرقان وشحرة في زوري وهو مش بينطق</strong></p><p><strong>بيراقبني بس</strong></p><p><strong>خلصت الكاس بالعافية ... قام جاب طب مليان فول سوداني ولوز وفسدق وحطة قدامنا ورجع حط رجليه علي الطرابيزة</strong></p><p><strong>وبقي بياكل في الفسدق وصب كاسين تانين لينا واداني وقالي .. ارفعي الكاس مرة واحدة</strong></p><p><strong>رفعت الكاس علي مرة واحدة وبردو حاسة بحرقان ونار في زوري لكن مش زي لما بشرب واحدة واحدة</strong></p><p><strong>قام وقف ورايا ولذق بجسمة في الكرسي ونزل علي وداني وقالي بصوت واطي شايفة السرير ده</strong></p><p><strong>انا :: اه</strong></p><p><strong>عايزك تقلعي وتطلعي عالسرير ..</strong></p><p><strong>قومت وروحت ناية السرير وهو قعد علي الكرسي اللي قدام السرير وحط رجليه علي الطربيزه وبيتسلي في الفسدق</strong></p><p><strong>انا محرجة ومكسوفة لكن مفيش في ايدي غير اني اعمل كل اللي يطلبة مني</strong></p><p><strong>بدأت في قلع هدومي قطعة قطعة وكنت كل ما ابصلة يشاوري اكمل قلع هدومي لغاية ما بقيت قدامة عريانة ملط</strong></p><p><strong>بصيت له شاورلي الف بجسم</strong></p><p><strong>ولعة سيجار وراح قام وقف قدام وطلب مني انزل علي ركبي و افك له الحزام وبعدين طلب مني انزل السوستة بتاعة بنطلونة</strong></p><p><strong>كل ما يقولي علي حاجة اعملها وكأني كنت مسحورة .. بسبب قوة شخصيتة وبسبب اني انا اللي محتاجة للشغل</strong></p><p><strong>لغاية ما قلعتة البنطلون وبقيت واقفة قدامة علي ركبي وشكل زبه تحت البوكسر الأرزق</strong></p><p><strong>كنت حاسة انة مش زب عادي كانة شايل حنش تحت البوكسر</strong></p><p><strong>حط ايده علي حز البوكسر وبدأ ينزل البوكسر لتحت وظهرلي زبه</strong></p><p><strong>حاجة كدة ولا حتي في الأفلام ... كبير وتخين لونة ابيض محمر لدرجة اني كنت حاسة انة قرب يطلع نور .. راسة لونها مدي علي وردي من كتر احمرارها العروق بارزه والبيضان مدلدلة لتحت والشعر فيها خفيف</strong></p><p><strong>مسكني من راسي وزقني علي زبه علشان اتعامل معاه</strong></p><p><strong>قربت من زبه وانا مسكاه بأيدي وبدات اطلع لساني والحس الراس براحة لساني بيتحرك حولين راس زبه وبطلع بطرف لساني لغاية خرم زبه وانزل لغاية حز الراس ببطئ وعنينا بتروح لعنيه وهو كان ساكت قليل الكلام</strong></p><p><strong>نزلت بلساني علي عرق زبه اللي تحت لغاية ما وصلت لبيضانة وبقيت بطرف لساني بلحسهم وارفعهم بأيدي والحس تحتها .. وارجع اطلع بلساني لفوق لغاية الراس</strong></p><p><strong>بعد كدة فتحت بوقي واخدت راس زبه وقفلت عليه بشفايفي وبقيت بمص الراس بمتعة عمري ما كنت حسيت بيها قبل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت الحس في بيضانة واطلع امص زبه وهو بقي بيقلع باقي الهدوم لغاية ما بقي عريان ملط قدامي</strong></p><p><strong>طلعت بلساني من زبه علي بطنة لغاية ما وصلت لحلمات بزازه الصغيرة واللي كانت واقفة ومنتصبة.. بقيت بحرك لساني علي حلمتة بزازه وامسكها بشفايفي وايدي تحت عارفة لا ارديا طريقها راحت لزبه اللي كان ضارب في تحت بطني وبقيت عمالة ادعك فيه وانا بمص حلمات بزازه وانا هايجة علي اخري</strong></p><p><strong>لفيت بجسمي وبطيزي لذقت في زبه اللي كان واقف ولا الصقر</strong></p><p><strong>بقيت بحرك طيزي علي زبه ... وروحت مفلئسة وظبطت فلقة طيزي علي راس زبه وبقيت عمالة اضغط بطيزي علي زبه وهو عمال يحسس علي ضهري وعلي طيزي بلمسات ايده اللي كانت انعم من لحمي</strong></p><p><strong>وقفت تاني وانا ضهري في صدره وطيزي علي زبه وشفايفة عمالة تبوسني في ضهري وايده نزلت تحسس علي طيزي</strong></p><p><strong>مسكتة من زبه وانا مديلة ضهري وروحت بيه علي السرير بخطوات بطيئة واول ما وصلت للسرير رفعت رجل علي السرير والتانية علي الأرض وبصيت له وانا عاضة علي شفايفي وماسكة زبه وحطيتة علي كسي من ورا وبدأت اشده وامشيه علي كسي وانا ببصلة وانا هايجة وعيوني كلها نيك</strong></p><p><strong>ايده علي جسمي وبتتلمس كل حتة فية وزبه علي كسي بين شفراتي بيتحرك راح جاي وروحت حاطة زبه علي فتحتة كسي و</strong></p><p><strong>سندت بأيدي علي السرير واديتة الضوء الاخضر علشان يغرز سيفة القوي بين احشائي</strong></p><p><strong>كنت حاسة بزبه وهو بيدخل في كسي كأني</strong></p><p><strong>حاسة بالمتعة وهي بتقتحم حصوني وبتشعل ناري وشهوتي</strong></p><p><strong>زبه كان بيدخل جوايا وضربات قلبي كانت بتتخلع من بين ضلوعي</strong></p><p><strong>مسكني من وسطي وبقي عمال ينكني وانا اهاتي ل اول مرة بتطلع من صدري وكاني في دنيا واسعة وبصرخ بحريتي</strong></p><p><strong>اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>رفعني بعد ماناكني وشبعني نيك ونيمني علي السرير .. وانا فاتحة رجليا ومستنياه يغرز زبه جوايا تاني ويرحم النار اللي ولعت فيا وفي كسي</strong></p><p><strong>نزل علي ركبة وشدني من وسطي لطرف السرير .. وبقي بياكل شفايف كسي بين شفايفة ويمصهم .. وطلع لزنبوري بلسانة وبقي عمال يلحسة ويحركة وانا بتلوي تحت منة</strong></p><p><strong>اححححححححححححححححححححححح</strong></p><p><strong>اوووووووووووووووووووووووف</strong></p><p><strong>رفعني بعد ماناكني وشبعني نيك ونيمني علي السرير .. وانا فاتحة رجليا ومستنياه يغرز زبه جوايا تاني ويرحم النار اللي ولعت فيا وفي كسي</strong></p><p><strong>نزل علي ركبة وشدني من وسطي لطرف السرير .. وبقي بياكل شفايف كسي بين شفايفة ويمصهم .. وطلع لزنبوري بلسانة وبقي عمال يلحسة ويحركة وانا بتلوي تحت منة</strong></p><p><strong>اححححححححححححححححححححححح</strong></p><p><strong>اوووووووووووووووووووووووف</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قام ووقف علي رجليه وحط زبه في خرم كسي وبدأ يدخل زبه واحد واحدة جوايا لغاية ما بقي كلة في كسي وبيضانة خابطة في طيزي من تحت ونام فوقي ومسك بزازي بأيده وبقي بيقفش فيهم ويعصرهم</strong></p><p><strong>واخد حلمة بزي اللي كانت واقفة ومنتصبة</strong></p><p><strong>وبقي بيعصرهم بين شفايفة ويمصهم اوووي</strong></p><p><strong>وانا بايدي حضناه وعمالة اضم اوي علشان يدكني بزبه وميحرمنيش وانا تحت منة ويفضل ينكني ويشبع شهوتي اللي امتلكت كل حتة في جسمي</strong></p><p><strong>شدني من وسطي لبره السرير اكتر .. وزبه جوايا رفع رجل علي السرير جنبي. وبقي بيرزع زبه بقوة رهيبة لدرجة اني كنت حاية براس زبه بتخبط في رحمي</strong></p><p><strong>ااااااه اااااااه اااااااه ااااااه .. يالهووووي علي المتعة يالهوووووي علي زبك .. نيك .. نيك</strong></p><p><strong>نيك اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومني بعد ما فشخني نيك ونيمني علي بطني وفتح طيزي بأيده وراح نازل فوق مني وزبه زي النار علي خرم طيزي وبقي عمال ينزل علي خرم طيزي وينزل وبرغم الوجع الا اني كنت عايزة احس بالوجع ده معاه معرفش ليه</strong></p><p><strong>لما معرفش يدخل زبه فيا .. جاب من المكتب كيس مقفول شبه الچيل وفتحة وفضاه علي خرم طيزي .. ونزل علي خرم طيزي تاني</strong></p><p><strong>وعرفت انة چيل مخدر مخصوص لنيك الطيز... دخل زبه في طيزي وحسيت احساس رهيب عمري ما حسيتة غير دلوقت</strong></p><p><strong>حسيت بطيزي بتقفل وتفتح علي زبه وهيجان رهيب</strong></p><p><strong>وكنت بترجاه ينكني في طيزي جامد ويخليني ابكي من كتر ما زبه فاشخني في طيزي</strong></p><p><strong>طلع فوق برجل وسند بأيده علي ضهري وبقي عمال يرزع زبه بكل قوة في طيزي وانا اصرخ من المتعة الرهيبة</strong></p><p><strong>قام بعد ما حسيت خرم طيزي خلاص اتهري من زبه وقعد علي السرير وخلاني قعدت علي زبه واخدتة في نص كسي</strong></p><p><strong>وراح شايلني وقام بيا وراح علي الطربيزه ونيمنها عليها وهو راشق زبه في كسي</strong></p><p><strong>وبقي عمال ينكني ويدخل زبه ويخرجة بسرعة بسرعة. لغاية ما خلاص هيجبهم</strong></p><p><strong>راح طلع زبه من كسي وجاب لبنة علي بطني وعلي بزازي</strong></p><p><strong>وبقي بيمسح اللبن بتاعة من جسمي بصباعة ويحطة في بوقي وانا امص صباعة وامص اللبن بتاعة وابلعة</strong></p><p><strong>وقالي بعد ماخلص .. مبروك نجحتي بأمتياز في الأختبار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثالث عشر</strong></p><p><strong>.....................</strong></p><p><strong>بعد ما لبست هدومي وطارق لبس هدومة خرج قعد علي مكتبة وضرب الجرس ودخلة راجل ضخم قالة خلي البنت سميحة تطلع لينا عشاء وبصلي وقالي تحبي تتعشي ايه</strong></p><p><strong>انا :: لا انا مش جعانة</strong></p><p><strong>طارق :: لا مينفعش ها .. اجيب مشويات ولا نفسك في ايه</strong></p><p><strong>انا :: اي حاجة</strong></p><p><strong>طارق :: خلي البت سميحة تطلعلنا شوية كباب علي كفتة وخليها تروش الدنيا</strong></p><p><strong>الضخم :: امرك يا بوص</strong></p><p><strong>طارق قاعد علي مكتبة وبيراقب الصالة وكل شوية يعمل زوم علي الطرابيزات .. الطربيزات اللي فيها بنات تبعة وشوفت شيماء قاعدة مع راجل باين من لبسة انة خليجي وعمالة تتدلع عليه</strong></p><p><strong>طارق :: عايزك تراقبي وتتعلمي علشان كلها يومين وهتبقي قاعدة علي طرابيزة من دول</strong></p><p><strong>انا :: حاضر يا طارق</strong></p><p><strong>طارق :: انا هنا الكل بيندهلي ب بالبوص</strong></p><p><strong>انا :: حاضر يابوص</strong></p><p><strong>سميحة دخلت بالأكل .. كانت واحدة بيضة وشعرها اصفر وتقريبا في جسم غادة عبد الرازق ولبسها فاضح جدا</strong></p><p><strong>سميحة :: الأكل وصل يابوص</strong></p><p><strong>حطيه عندك علي الطرابيزة وهاتي من جوا الكاسات وازازة البيرة</strong></p><p><strong>وراح بصلي. الأكل اصلة ميتبلعش من غير البيرة المشبرة</strong></p><p><strong>انا ابتسمت وانا مش عارفة ارد لاني متعودتش اصلا علي الشرب</strong></p><p><strong>طارق :: اعرفكم ببعض دي سميحة .. شغالة معانا والمزه اللي مسؤلة عن طلباتي بخلاف شغل المحل</strong></p><p><strong>انا :: اهلا وسهلا</strong></p><p><strong>طارق :: ودي بقي يا سميحة سهام .. مزه جديدة وهتشتغل معانا وهتبقي مسؤليتك من بكره تعلميها وتخليها برنسيسة كدة زيك</strong></p><p><strong>سميحة :: حاضر يابوص انت تؤمر</strong></p><p><strong>طارق :: طيب تقدري انتي تروحي .. طربيزة 12 انا شايف عليها راحل شكلة متريش .. روحي جسي النبض وشوفي شغلك</strong></p><p><strong>سميحة :: ماشي يابوص .. واكيد هتعرف عليكي بكره ياسهام .. باي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طارق :: يلا بقي نروح نتعشي لحسن انتي هديتي حيلي</strong></p><p><strong>ابتسمت وقومت اكلت معاه وبقي بيصبلي كل شوية كاس بيرة وانا باكل</strong></p><p><strong>خلصت اكل ومبقتش عارفة انا المفروض هقعد معاه للصبح ولا همشي .. ولو مشيت همشي ازاي في الوقت المتأخر ده لان الساعة دخلت علي 12</strong></p><p><strong>طارق عرفني من نظرة واحدة وفهم اللي بيدور في دماغي</strong></p><p><strong>ضرب الجرس دخلة نفس الراجل الضخم وقالة ابعتلي سمير السواق حالا</strong></p><p><strong>الضخم خرج ومفيش دقايق كان السواق بتاع طارق جه قالوا عايزك توصل سهام للمكان اللي تقولك عليه وترجع تديني تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت البيت وكانت ماما صاحية وقلقانة عليا واول ما سمعت صوت الباب ندهتلي</strong></p><p><strong>دخلت ليها الأوضة</strong></p><p><strong>ماما :: ايه يابنتي اللي اخرك لغاية دلوقت</strong></p><p><strong>انا :: مش علي ماروحت ياماما وقعدت مع الراجل واتكلمنا</strong></p><p><strong>ماما :: ايه الريحة دي .. انتي ريحتك كلها سيبرو ليه</strong></p><p><strong>انا :: اه اه مش مستشفي ياماما وانا وقفت معاه وهو بيكشفي علي المرضي وبيديهم حقن علشان اتعلم</strong></p><p><strong>ماما :: مانتي يابنتي بتعرفي تدي حقن انتي لسة هتتعلمي</strong></p><p><strong>انا :: لكن هو ميعرفش ياماما وانا كنت بقولوا حاضر ونعم وخلاص</strong></p><p><strong>ماما :: خدي بالك من نفسك يابنتي انا لو عشت النهاردة بكرة مش هكون عايشة</strong></p><p><strong>انا :: ليه بتقولي كدة بس يا ماما **** يخليكي لينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>......... في الكباريه ..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شيماء راحت ل طارق في مكتبة اللي في اول دور ودخلت</strong></p><p><strong>شيماء :: ايه رئيك يا بوص في شيماء</strong></p><p><strong>طارق :: لا البت جامدة وهيجي منها</strong></p><p><strong>شيماء :: طب ماكدة بردو هتتعبنا في الأول</strong></p><p><strong>طارق :: ليه ؟؟</strong></p><p><strong>شيماء :: البت لسة بنت بنوت وانت عارف شغلتنا دي ... انا لسة هقولك انت يابوص</strong></p><p><strong>طارق :: ههههههههههههه وحط رجليه علي المكتب وولع السيجار .. اخد نفس ونفخة لفوق ونزل رجليه من علي المكتب وقام من المكتب وراح ل شيماء ووقف وراها ووطي علي ودانها وبسخرية</strong></p><p><strong>البت مالها يا شوشو</strong></p><p><strong>شيماء بأستغراب بنت بنوت ... ايه ؟</strong></p><p><strong>طارق :: هههههههههه بنت بنوت هههههههههههه</strong></p><p><strong>البت دي خبرة ومفتوحة يا شوشو</strong></p><p><strong>شيماء :: مفتوحة ؟ ازاي</strong></p><p><strong>طارق :: ازاي ؟ ... ابقي اسأليها انتي بقي ازاي ده مش موضوعي انا كنت ناوي ابعتلك قبل ما تجيلي بدقيقة واحدة</strong></p><p><strong>شيماء :: خير</strong></p><p><strong>طارق :: انتي كنتي حكيتيلي علي ظروفها المادية</strong></p><p><strong>شيماء :: ايوة ظروفها مسح خالص</strong></p><p><strong>طارق :: طيب بكره تاخديها للمحل بتاعي اللي في فيصل وانا هكلمهم في المحل تاخد اللي عيزاه من ملابس علشان لبسها اللي كانت لابساه مينفعش هنا</strong></p><p><strong>شيماء :: طب وانا يابوص مخدليش طقم ولا اتنين</strong></p><p><strong>طارق :: ابقي نقيلك طقمين مفيش مشكلة</strong></p><p><strong>وبعد ما تاخد اللي هي عيزه. تجيبي ليها كام جزمة من المحل اللي جنبي وانا هبقي احاسبهم</strong></p><p><strong>شيماء :: وانا كمان عايزة جزمتين</strong></p><p><strong>طارق :: يابنتي بطلي ام الاستغلال بتاعك ده .. عموما ماشي</strong></p><p><strong>شيماء :: هههههههههههه **** يخليك لينا يابوص</strong></p><p><strong>طارق :: طب يلا مع السلامة انتي روحي شوفي شغلك.. اه البت ليلي ابعتهالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شيماء :: ليلي قاعدة مع زبون علي طربيزه 5</strong></p><p><strong>طارق عمل زوم علي طربيزه خمسة وفعلا ليلي كانت قاعدة مع زبون باين من شكلة انة رجل اعمال واول مرة يشوفة</strong></p><p><strong>طارق :: الزبون ده جديد ... خلاص سيبها .. ليلي شاطرة وهتعرف تظبط الزبون</strong></p><p><strong>....................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم صحيت علي الساعة 11 وكنت مصدعة اوي بسبب الشرب بتاع امبارح دخلت الحمام غسلت وشي وبعدين عديت علي ماما لقيتها صاحية</strong></p><p><strong>انا :: صباح الخير ياماما</strong></p><p><strong>ماما :: صباح الخير يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: عاملة ايه النهاردة</strong></p><p><strong>ماما :: اهو كويسة وبعمل التمارين بتاعة ايدي ورجلي</strong></p><p><strong>نسيت اقولكم ان ماما بتتكلم بس بطريقة صعبة بسبب الشلل اللي جالها بسبب الجلطة بس انا فاهمة هي بتقول ايه وكلامها رغم صعوبتها وهي بتنطق الا ان كلامها مفسر ومفهوم</strong></p><p><strong>انا :: انا هروح اعمل فطار وبعد كدة هتصل بالمركز واحاول اخلي الجلسات بدري شوية</strong></p><p><strong>علشان ميعادي شغلي</strong></p><p><strong>ماما :: ماشي يابنتي و**** يقويكي عليا وعلي شغلك ويعينك ويرزقك</strong></p><p><strong>روحت عملت فطار واتصلت بمركز العلاج الطبيعي</strong></p><p><strong>وظبطت معاهم ميعاد تاني يتناسب مع ظروف شغلي الجديد</strong></p><p><strong>وبعد ما خلصت المكالمة دخلت الفطار لماما وفطرنا سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة اتنين اتصلت بيا ايمان علشان تطمن عليا وعرفت منها انها نزلت شغل في محل ملابس تاني وان عاطف قرب يفتح المحل بتاعة من جديد بس قدامة لسة شوية</strong></p><p><strong>بتاغ شهر كدة</strong></p><p><strong>وانا بكلم ايمان جالي اتصال من شيماء</strong></p><p><strong>خلصت مع ايمان وكلمت شيماء</strong></p><p><strong>قالتلي انها هتعدي عليا علشان هنروح فيصل هنجيب لبس من محل طارق اللي هناك وعلي حسابة</strong></p><p><strong>قولت ليها خلاص ماشي</strong></p><p><strong>دخلت لماما وقولت ليها ان شيماء صاحبتي</strong></p><p><strong>عايزني انزل معاها نشتري ليها لبس علشان مبتعرفش هي تنقي وماما قالتلي ماشي بس متتأخريش</strong></p><p><strong>لبسا هدومي وشيماء عدت عليا ومشينا</strong></p><p><strong>روحنا ودخلت المحل اللي كان باين من شكلة من يىه ومن جوه ان اسعارة خيالية</strong></p><p><strong>لانة محل فخم جدا</strong></p><p><strong>دخلت واول ما ايمان بلغتهم اننا تبع طارق اتصلو بيه وهي كلمتة وهو كلم الشاب اللي كان واقف معايا وبعدين الشاب قالي اختاري يامدام الهدوم اللي تعجبك</strong></p><p><strong>بصيت له بضيق جدا انة قالي مدام وقولت له انسة يا خويا</strong></p><p><strong>دخلنا نقينا الهدوم وطبعا كانت كلها ملابس فاضحة جدا. وكنت كل ما اعترض علي طقم شيماء تقولي لا حلو وهو ده المطلوب</strong></p><p><strong>خرجت من المحل وانا محملة ليا اربع اطقم</strong></p><p><strong>چيب قصيرة جدا و 6بضيهات بحملات وتلاتة بنطلون چينز وشيماء جابت طقمين ليها وخرجنا من المحل علي محل جنبة بيبع جزم. جبنا منة تلات جزم ليا واتنين ل شيماء</strong></p><p><strong>واحنا خلاص مروحين وخارجين من المحل قولت لشيماء انا مش هينفع اروح بالهدوم دي</strong></p><p><strong>شيماء :: لا ما احنا مش هنروح بيها احنا هنعدي علي الكازينو نحط هدومنا دي في الاوضة بتاعتنا وكل يوم هنخرج بلبس محترم وفي الكازينو هنغير هدومنا بهدوم الشغل</strong></p><p><strong>انا :: اه كدة احسن بردو</strong></p><p><strong>شيماء :: طيب يلا بينا ياختي</strong></p><p><strong>روحنا الكباريه ودخلت الأوضة اللي هتبقي بتاعتي مع شيماء وسميحة وكانت اوضة جميلة والبنات حاطين صورهم بحجم كبير</strong></p><p><strong>شيماء :: ده بقي هيبقي سريرك</strong></p><p><strong>وهدومك هتحطيها في الدولاب ده ومفتاح الدولاب ده هتلاقيه فوق منة لانة كان بتاع البت سارة بس دي خلاص سابت هنا واتجوزت راجل مريش</strong></p><p><strong>طلعت علي كرسي وبصيت فوق الدولاب لقيت المفتاح فعلا فتحتة وحطيت فيه الهدوم واخدت المفتاح وحطيتة في البوك بتاعي</strong></p><p><strong>مشينا من الكباريه وروحت البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 6.30 بالليل اخدت ماما مركز العلاج الطبيعي علشان تاخد جلستها وبعد ماخلصت الجلسة علي 8 اخدتها وروحت</strong></p><p><strong>الساعة 10 دخلت اخدت حمام ولبست كلوت وسنتيان جداد ولبست هدومي واتصلت ب</strong></p><p><strong>شيماء علشان نمشي</strong></p><p><strong>واتقابلنا انا وهي علي اخر الشارع .. ركبنا تاكسي وروحنا الكباريه</strong></p><p><strong>وزي ما حصل امبارح حصل الليلة .. قعدت انا وطارق وبقي بيعلمني المفروض اعمل ايه</strong></p><p><strong>واخلي الزبون يطلب اغلي انواع الخمور ازي</strong></p><p><strong>وبعد ما شربت اخدني في الأوضة اللي في المكتب وراح نايكني ومتعتني نيك وبعد ما خلصنا. نده علي سميحة وقالها خدي سهام الصالة علشان تشوف بيعونها ازاي البنات بتتعامل مع الزباين</strong></p><p><strong>ونبهت عليا ان الكباريه كلة متراقب بالكاميرات يعني سرقة الزباين ممنوعة. محاولة انك تاخدي فلوس ومتعرفيش بيها ادارة الكباريه بردو ممنوعة .. هنا كل اللي بيجيلك من الزباين ليكي نسبة فيه</strong></p><p><strong>وحتي لو زبون طلبك بره بتروحي معاه بس بتروحي تبلغي قبل ما تمشي .. واللي بتاخديه الكباريه بيكون له نسبة فيه</strong></p><p><strong>سميحة :: انا هلف كام لفة كدة وهبعتلك شيماء تقعد معاكي وتفهمك الدنيا هنا ماشية ازاي</strong></p><p><strong>انا :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفت اتفرج علي الصالة وبصراحة بقي مقولكمش عليها .. طربيزات كتير .. كل طرابيزه عليها اربع كراسي والطرابيزة عليها حاجة كدة زي فانوس جواه لمبة منورة الوان .. فيه الاحمر وفيه الازرق وفيه الاصفر والاخضر .. السقف عبارة عن زجاج ونازل منة كوره كبيرة مدورة ومصنوعة من الزجاج الملون كلها منورة</strong></p><p><strong>الصالة عبارة عن الوان بتطفي وبتنور والموسيقي كانك في استديو بسبب السماعات الكبيرة اللي مش باين مكانهم لكن صوتهم بيجلجل .. ومطربين بيقدموا نمر ورقصات بترقص والبنات اللي علي كل طرابيزة بنت واتنين علي حسب رغبة ومذاج الزبون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت علي طربيزة وبقيت بتفرج علي الرجالة اللي مبسوطة والبنات اللي بتدلع والمسخرة اللي في كل مكان حواليا وانا حاسة من جوايا اني في مكان غلط مش مكاني</strong></p><p><strong>لا تربيتي ولا اخلاقي .. بس اخلاق ايه ما خلاص انا قلعت توب الأخلاق من يوم ما اتخطبت للي **** ياخدة اللي اسمة سيد</strong></p><p><strong>وكان هو سبب كل اللي انا فيه ده</strong></p><p><strong>يمكن لو مكنش اغتصبني وخد شرفي كنت حافظت علي نفسي وعلي شرفي مهما كانت الظروف .. سرحت لغاية ما لقيت ايد بتتحط علي كتفي وصوت حاسة اني سمعتة قبل كدة .. بت يا سهام ايه اللي جابك هنا</strong></p><p><strong>لفيت بوشي علشان اشوف مين ده اللي يعرفني وكانت المفاجئة اللي شلتني</strong></p><p><strong>الواد ابراهيم ابن خالتي نصره اللي ساكنين فوق مننا</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول ما شوفتة كان نفسي الأرض تتشق وتبلعني وبقيت مصدومة .. عمري ما كنت اتخيل ان ابراهيم هيكون هنا .. ولا هو كمان عمرة ما كان يصدق ان سهام البت المتربية</strong></p><p><strong>ممكن يشوفها هنا</strong></p><p><strong>شيماء جت بسرعة ايه يا هيما مالك</strong></p><p><strong>ابراهيم :: ايه ده ياشيماء ؟ مين اللي جاب سهام هنا</strong></p><p><strong>شيماء :: تعالا عيزاك يا هيما .. وانتي يابت اقعدي واطلبي حاحة تشربيها</strong></p><p><strong>قعدت وبقيت عمالة الطم علي وشي وكل شوية ابص علي ابراهيم وعلي شيماء وهي بتتكلم معاه وارجع الطم علي وشي</strong></p><p><strong>وقولت خلاص انا كدة اتفضحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شوية شيماء جت وندهت علي هيما وقالت له هاتلنا كاسين وسكي يا هيما</strong></p><p><strong>هيما :: حاضر يا ست شوشو .. وراح مخبط ايد علي ايد</strong></p><p><strong>انا :: هو ايه اللي جاب ابراهيم هنا</strong></p><p><strong>شيماء :: ابراهيم شغال هنا من ست شهور</strong></p><p><strong>انا :: شغال هنا يامصيبتي يا مصيبتي</strong></p><p><strong>شيماء :: مالك يابنتي فيه ايه .. مالك خايفة ومرعوبة كدة ليه</strong></p><p><strong>انا :: نعم ياختي بقالوا قد ايه ؟ ولما هو شغال بقالوا ست شهور هنا مقولتليش ليه</strong></p><p><strong>ابراهيم :: الوسكي يا ست شيماء .. اتفضلي يا برنسيسة سهام</strong></p><p><strong>ابراهيم كان بيتكلم بسخرية لانة اتصدم في سهام وبعد ما حط الوسكي علي الطربيزة قدام سهام وشيماء</strong></p><p><strong>سهام :: شايفة بيتكلم ازاي .. ولسة لما يقول لمامتة ول باباه</strong></p><p><strong>شيماء :: يقول لمين انتي هبلة ؟ يابنتي محدش يعرف ان ابراهيم شغال هنا وهو اصلا هو خايف اكتر منك انة يتعرف</strong></p><p><strong>انا :: ياسلام ياختي .. ثم انتي ليه معرفتنيش من الاول ان ابراهيم شغال هنا .. هو انتي مش عارفة انة ساكن فوق مننا</strong></p><p><strong>شيماء :: عارفة ومكنش ينفع اقولك علشان لو كنت قولتلك مكنتيش هتشتغلي .. وانا عاملة علي مصلحتك .. متحطيش ابراهيم في دماغك وانسي خالص انك تعرفية</strong></p><p><strong>هو ميقدرش يفتح بوقة</strong></p><p><strong>انا :: انا مش هاجي هنا تاني .. وهقوم امشي</strong></p><p><strong>شيماء :: تفتكري لما هتمشي هو كدة خلاص مش هيظن فيكي الظن اللي ظنة... ما خلاص شافك واللي حصل حصل .. استهدي كدة واشربي كاسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وجه واحد من زباين المحل سلم علي شيماء</strong></p><p><strong>:: ايه يا شوشو</strong></p><p><strong>شيماء ::محسن بيه .. اتفضل</strong></p><p><strong>محسن :: بصوت واطي وميل علي ودان شيماء مين يابت المزه الجامدة دي</strong></p><p><strong>شيماء :: دي جديدة في المحل .. اصبر بس عليها يومين وانا هخليك تدوق</strong></p><p><strong>محسن :: بصوت واطي ماشي يا شوشو</strong></p><p><strong>ورجع علا صوتة. مش تعرفينا بالجميل يا شوشو</strong></p><p><strong>شيماء :: سيهام صاحبتي وشغالة معانا في المحل جديدة يعني</strong></p><p><strong>محسن :: عاشت الأسامي يا سهام.. خد يابني تعالا شوف البرنسسات دول يشربوا ايه</strong></p><p><strong>شيماء :: مانت عارف يا محسن</strong></p><p><strong>محسن :: هات ازازة شامبنيا يابني ولا الجميل عايز حاجة تانية</strong></p><p><strong>اللي اسمة محسن بيكلمني وانا مش عارفة اتعامل معاه ازاي وكانت شيماء هي اللي علي طول بترد علشان عارفة اني لسة متأقلمتش علي الجو هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الرابع عشر</strong></p><p><strong>.....................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد يوم طويل بدأت افهم طبيعة الشغل واللي ليا واللي عليا</strong></p><p><strong>روحت انا الصبح الساعة 6 اخدت تاكسي وشيماء علي الساعة ثلاثة سابتني علشان طلعت سهرة حمرا مع زبون في المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كنت مروحة تعبانة جدا ودماغي بتلف بسبب كمية الخمرا اللي شربتها في اليوم ده</strong></p><p><strong>ومصدقت ارمي نفسي عالسرير ومحستش بنفسي غير الساعة 1 بعد الضهر</strong></p><p><strong>قومت مصدعة جدا قومت دخلت اخدت دش علشان افوق نفسي ولما خرجت كانت خالتي نصرة كانت موجودة مع ماما وفطرتها</strong></p><p><strong>دخلت سلمت عليها .. ازيك ياخالتي</strong></p><p><strong>نصرة :: ازيك انتي ياحبيبتي .. عاملة ايه في شغللك الجديد مامتك قالتلي انك اشتغلتي في مستشفي خاصة</strong></p><p><strong>انا : اه ياخالتي لسة كان اول يوم ليا امبارح</strong></p><p><strong>ماما :: دي حبة يعني طول الليل فشغلة التمريض دي وراجعة بعد الفجر حيلها مهدود ومصدقت اترمت علي سريرها</strong></p><p><strong>نصرة :: ومين سمعك ياختي و**** وماعليكي عليا حلفان ياسهام يابنتي الواد ابراهيم ابني كل يوم ينزل الساعة 10 وميرجعش غير الصبح بدري علشان شغال</strong></p><p><strong>في مطعم كبير</strong></p><p><strong>انا :: اه **** يعينة ويعينا جميعا ياخالتي</strong></p><p><strong>تشربي شاي</strong></p><p><strong>ماما :: ماهو يا نصرة ياختي لو مكنش يجيب الجنيه دلوقت هيجيبة امتي **** يخلهولك</strong></p><p><strong>نصرة :: ماشي يابنتي كوباية شاي</strong></p><p><strong>**** يخليكي يانادية ياختي ويكرمك بخروج حسن ابنك وتجوزي سهام بنتك</strong></p><p><strong>روحت عملت شاي ل خالتي نصرة وخرجت</strong></p><p><strong>كان فيه غسيل عايز يتغسل .. شغلت الغسالة</strong></p><p><strong>شوية باب الشقة خبط روحت فتحت الباب وكان اللي علي الباب احمد صاحب اخويا وكان جاي يطمن علي ماما</strong></p><p><strong>انا :: اتفضل يا احمد</strong></p><p><strong>ماما :: احمد بره وجاي علشان يطمن عليكي</strong></p><p><strong>ماما :: خليه يدخل يابنتي</strong></p><p><strong>خالتي :: طيب اقوم انا ياحبيبتي عايزة مني حاجة</strong></p><p><strong>ماما :: مانتي قاعدة يانصرة</strong></p><p><strong>خالتي :: معلش هقوم احضر اكل ل ابراهيم تلقيه قام من النوم ياختي وكمان الحج محسن زمانة جه اصلة راح من بدري يزور اختة في الكونيسة</strong></p><p><strong>ماما :: ماشي ياحبيبتي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: ازيك ياخالتي يام حسن</strong></p><p><strong>ماما :: نحمد **** يابني .. انت عامل ايه</strong></p><p><strong>احمد :: نحمد **** ياخالتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عملت انا شاي ودخلتة ل احمد وقعدت معاه شوية وبعدين خرجت وهو خرج بعد مني بشوية</strong></p><p><strong>بعد ما احمد مشي ماما ندهتلي وقالتلي ان احمد طلب ايدي وعايز يخطبني</strong></p><p><strong>انا :: احمد عايز يتجوزني</strong></p><p><strong>ماما :: ايوة يابنتي وانا بصراحة شايفة انة شاب محترم ومتربي .. اه ظروفة علي قده لكنة زينا يابنتي .. ايه رئيك</strong></p><p><strong>انا :: لا ياماما انا خلاص مش ناوية علي جواز دلوقت</strong></p><p><strong>ماما :: ليه يابنتي بس</strong></p><p><strong>انا :: كدة يا ماما جواز وخطوبة ووجع قلب مش عايزة دلوقت .. انا ماصدقت نسيت الزفت اللي قبلة وكمان مصدقت القي شغل مرتبة حلو مش عايزة جواز</strong></p><p><strong>ماما :: يابنتي انا نفسي اطمن عليكي قبل ما روحي تطلع فوق</strong></p><p><strong>انا :: ماما **** يخليكي بس علشان خاطري</strong></p><p><strong>متجبيش سيرة الموضوع ده تاني .. انا جواز دلوقت مش هتجوز .. ولو اتجوزت مش هتجوز واحد يدوقني الفقر .. انا شبعانة منة</strong></p><p><strong>ومش هتجوز واحد يعيشني تاني في الفقر</strong></p><p><strong>ماما :: **** يهديكي يابنتي</strong></p><p><strong>خرجت وانا مضايقة من جوايا علي رفضي ل احمد خصوصا انة فعلا محترم ووقف معانا كتير .. لكن مكنش عندي استعداد بعد الظروف الزفت اللي مريت بيها ولسة بمر بيها اني اربط اللي باقي من عمري في الفقر</strong></p><p><strong>وهدفي دلوقت ازاي اعمل فلوس تسترنا في غياب اخويا اللي لسة قدامة سنين وسنين في الحبس ومين عالم يمكن اقدر بشغلي في الكباريه انتشل من حياة الفقر والغلب اللي احنا فيه</strong></p><p><strong>ماما ندهتلي وانا بغسل</strong></p><p><strong>انا :: نعم يا ماما ..</strong></p><p><strong>ماما :: ماتعمليلي كوباية لبن يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: حاضر ياماما هلبس واروح اشتري لبن</strong></p><p><strong>دخلت لبست هدومي وخرجت علشان اشتري لبن وانا بقفل الباب كان ابراهيم نازل من علي السلم وعيونة عليا</strong></p><p><strong>عيني جت في عينة وروحت بصيت في الأرض.. وكنت حاسة كأنة ماسك عليا ذلة</strong></p><p><strong>ابراهيم :: ازيك يا سهام</strong></p><p><strong>انا وعيني في الأرض ازيك انت يا ابراهيم</strong></p><p><strong>ابراهيم :: الحمد ***</strong></p><p><strong>مشيت وانا مش عارفة اعمل ايه .. مليش عين خالص حتي اقف قدامة</strong></p><p><strong>ابراهيم :: سهام</strong></p><p><strong>انا :: وقفت وانا باصة في الأرض ايوة يا ابراهيم</strong></p><p><strong>ابراهيم :: انا عارف الظروف والضغوط اللي انتي فيها .. وانا بس مش عايزك تخافي مني .. انا مشوفتش حاجة</strong></p><p><strong>هزيت دماغي وروحت مشيت بسرعة.. روحت اشتريت اللبن ورجعت</strong></p><p><strong>وانا بعمل اللبن سرحت في منظري لما ابراهيم شافني في الكباريه وطبعا اكيد حط في دماغة مليون حاجة وحشة عني</strong></p><p><strong>ومن بعد ماكان شايفني البنت المحترمة المتربية .. نظرتة ليا اتغيرت</strong></p><p><strong>اللبن فار واندلق علي البوتجاز .. طفيت النار وصبيت اللبن لماما ودخلتة ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايام بتيجي ورا ايام وانا كل يوم بكسب حب الناس في الشغل سواء من ادارة الكباريه او من الزباين وبقي فيه زباين بتطلبني بالاسم اقعد معاها وطارق مكنش بيرضي يخليني اطلع مع زباين وده كان في الاول بس لغاية ما ابقي عندي خبرة في التعامل مع الزباين وبقيت بعرف اطلع منهم الفلوس</strong></p><p><strong>وكانت اول طلعة ليا مع زبون بعد تقريبا 20 يوم من الشغل في الكباريه</strong></p><p><strong>شيماء :: الزبون اللي علي طرابيزه 12 شكلة مريش وعينة مبتنزلش من عليكي</strong></p><p><strong>انا :: خلاص سيبهولي وانا هروحلة</strong></p><p><strong>اتمشيت قدام الطرابيزه بتاعتة وعنيه مش نازلة من عليا وانا ببصلة ومبتسمة وماسكة كاس في ايدي وعمالة احرك صباعي براحة علي شفايف الكاس</strong></p><p><strong>:: ايه يا جميل ماتيجي تقعد معايا شوي وتسليني</strong></p><p><strong>انا :: بس كده من عنيا ...</strong></p><p><strong>:: الجميل يشرب ايه</strong></p><p><strong>انا :: اللي هتطلبة ليا هشربة انا مش طماعة</strong></p><p><strong>:: لا دانا انتي تؤمري وانا عنيا ليكي</strong></p><p><strong>:: شكلك كريم اووي وانا بصراحة شكلي كدة هتبسط منك اوي هو انت اسمك ايه</strong></p><p><strong>:: انا اسمي حازم .. حازم بدران مدير شركة البناء الحديث</strong></p><p><strong>انا :: تشرفنا يا حازم</strong></p><p><strong>وانت بقي كام سنة ؟</strong></p><p><strong>حازم انا 47سنة</strong></p><p><strong>انا :: العمر كلة يا حزوم</strong></p><p><strong>طلبلي وسكي وقعدنا اكتر من ساعة وبعدين طلب مني اروح معاه الشقة وقالي انها قريبة مش بعيدة</strong></p><p><strong>انا :: طيب ثواني ياسي .. يوه هو انت قولتلي اسمك ايه</strong></p><p><strong>حازم :: اسمي حازم ياقمر اسمي حازم</strong></p><p><strong>انا :: ههههههههه طيب ثواني ورجعالك</strong></p><p><strong>طلعت بلغت البوص ووافق المرة دي اطلع مع الزبون</strong></p><p><strong>رجعت وقولت له انا جاهزة خلاص يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم شخص جسمة حلو رياضي .. قمحي اللون .. شعرة ابيض علي اسود .. دقنة خفيفة متحدده مع شنب خفيف</strong></p><p><strong>خرجنا وروحنا ركبنا عربيتة الچيب السودا</strong></p><p><strong>واحنا ماشيين قالي افتحي تبلوه العربية يا جميل هتلاقي شريط برشام ازرق هاتي منة حباية</strong></p><p><strong>انا :: ايه ده انت عيان ولا ايه</strong></p><p><strong>حازم :: هههههه عيان ايه بس تفي من بوقك</strong></p><p><strong>انا :: ايه ده ؟ ده برشااااااااام اااه يا لئيم</strong></p><p><strong>حازم :: ايوة بقي علشان نولع الليلة</strong></p><p><strong>انا :: اه بس كدة يا حزوم انت كدة هتعدمني العافية</strong></p><p><strong>حازم :: متخفيش ياجميل هبسطك وعنيا ليكي</strong></p><p><strong>انا :: انا كان كدة انا كلي ليك ههههههههه</strong></p><p><strong>حازم :: هههههههه ليلتنا لبن</strong></p><p><strong>وصلنا قدام عمارة وحازم ركن العربية في چراج تحت العمارة وطلعنا الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلنا الشقة وقالي تحبي بقي تشربي ايه ايه</strong></p><p><strong>انا:: ايه ده انت عامل بار هنا</strong></p><p><strong>حازم :: ايوة .. اصلي عامل الشقة دي لمذاجي بس وفيه كل سبل الراحة والمذاج</strong></p><p><strong>ايه بقي</strong></p><p><strong>انا :: ايه انت .. ما تسيبك من الشرب دلوقت ويلا بينا</strong></p><p><strong>حازم :: شكلك مستعجلة اوي هههههههه</strong></p><p><strong>انا :: ههههههههههه طب يلا بقي</strong></p><p><strong>دخلنا اوضة النوم وقلعت هدومي ونمت علي السرير وانا لابسة قميص نوم ابيض فووووق الركبة وهو قلع هدومة طلع نام جنبي علي السرير ولع سيجارة حشيش</strong></p><p><strong>اخد منها نفسين واداني علشان اشرب معاه لكني قولت له مش بشرب سجاير</strong></p><p><strong>بعد ما خلص سيجارة الحشيش راح قايم وطلع فوق مني وايده علي بزازي وبقي بيحسس عليهم براحة ونزل بشفايفة يبوسني ويبوس تحت رقبتي وايده راحت لغاية كسي</strong></p><p><strong>وبقي بصباعة بيلعب في كسي من فوق الكلوت وشفايفة بتمص في شفايفي</strong></p><p><strong>حسيت بصباعة خرم الكلوت اللي كنت لابساه وصباعة بقي جوا كسي وبيدخلة جامد اوي</strong></p><p><strong>اي براحة ياحزوم .. انا كدة هتعور في كسي</strong></p><p><strong>حازم :: يخرب بيت دلعك .. قولي كسي تاني</strong></p><p><strong>انا :: كسسسسي</strong></p><p><strong>حازم :: ياخرابي عليكي وعلي كسك .. اموت انا في الدلع اللي مليان شرمطة</strong></p><p><strong>طب براحة بقي .. كسي وجعني اووووي ياحازم اااااااح</strong></p><p><strong>حازم :: لا د انا انزلة بنفسي علشان اصالحه .. كلة الا كسك</strong></p><p><strong>ونزل بين فخادي وهو نايم علي بطنة وراح مقطع الكلوت بأيده ونزل لكسي</strong></p><p><strong>حازم :: ياخرابي علي كسك يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: عاجبك كسي يا حزومي</strong></p><p><strong>حازم :: كسك عاجبني وتاعبني ومغلبني</strong></p><p><strong>انا :: طب صالحة بقي .. اصلة زعلان منك ااااوووي</strong></p><p><strong>حازم :: بطرف لسانة وبقي بيحركة علي كسي.. كدة لسة زعلان</strong></p><p><strong>انا :: اااااااااح اححححححح ااااه يا قلبي</strong></p><p><strong>صالحة بقي اوووي اووووي</strong></p><p><strong>حازم :: طب كدة ..وكدة .. وكدة انا عايز افضل اصالحة العمر كلة .. اووووف علي كسك وجمال كسك</strong></p><p><strong>انا :: الحس زنبوري يا حزومي ومصه بشفايفك</strong></p><p><strong>مسك زنبوي بسفايفة وبقي بيضغط عليه وهو بيمصة خلي ناري ولعت وحسيت بحرقان جوا كسي وهيجان فظيع</strong></p><p><strong>روحت حاطة صباعي جوا كسي وحازم شد ايدي وطلع صباعي من كسي الغرقان بشهوتي وبقي عمال يمص صباعي</strong></p><p><strong>وبقيت عمال اتلوي تحت مني وانا هايجة اوي</strong></p><p><strong>نزل بلسانة علي خرم طيزي وطرف صباعي بيدعك في زنبوري</strong></p><p><strong>اااااه اااااه ياحازم اااااااه . احححححححح</strong></p><p><strong>بعبصني ياحزومي .. بعبصني في طيزي</strong></p><p><strong>ااااااااااه ااااااااااااه</strong></p><p><strong>صباعة بقي بيدخل في طيزي وانا مطلعة بزازي بأيدي وعمالة الحس في حلمة بزازي اللي وقفت وحاسة بهيجان في كل عروقي</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت وهجمت علي حازم وخليتة نام علي ضهرة ونزلت انا علي زبه زي المجنونة</strong></p><p><strong>كان واقف ومشدود وشكلة مثير جدا</strong></p><p><strong>مسكتة بأيدي وبقيت عمالة الحس راس زبه وايدي شغالة دعك فيه</strong></p><p><strong>زبك المتناك ده انا عيزاه يفشخني النهاردة</strong></p><p><strong>حازم :: طب دلعيه بشفايفك يا قلبي علشان يعرف ينيكك</strong></p><p><strong>انا :: ينكني في كسي ده ... هينكني اووي ولا نص نص</strong></p><p><strong>حازم :: لا هينيكك اووي بس انتي مصي زبي اووووي ااااااه اااااه</strong></p><p><strong>انا :: مانا بمصة اهو.. انت مش حاسس بشفايفي ولا ايه .. ااااااه ااااه يالهوووي علي زبك ده ... قوم بقي نكني</strong></p><p><strong>حازم :: انيكك فين</strong></p><p><strong>انا :: في كسي ... نكني في كسي يا حزومي</strong></p><p><strong>نمت علي ضهري ورفعت رجلي لحازم</strong></p><p><strong>وقام فتح رجليا ومسكهم بأيده ودخل بزبه اللي زي الصاروخ اللي متوجه للهدف بتاعة</strong></p><p><strong>وراح علي فتحة كسي وبدا يدخل فيا</strong></p><p><strong>اااااااايوووووه كدة ... دخل الخول ده في كسي ااااااااااااه ااااااااه ياحازم ااااااااااه</strong></p><p><strong>حازم :: مالك يا وليه ... هايجة كدة ليه</strong></p><p><strong>انا :: زبك يا حازم .. زبك جميل اووووي</strong></p><p><strong>يالهوووووووي يالهووووووووي</strong></p><p><strong>اووووف زبك بيدخل في كسي وبينكني</strong></p><p><strong>ااااااااااه .. نكني اوووي نكني اووووي</strong></p><p><strong>حازم :: مانا بنيكك اهووووو اوووووووف</strong></p><p><strong>حازم عمال يدخل زبه ويطلعة وانا حاسة بمتعة فظيعة فظيعة اوووووي</strong></p><p><strong>انا :: قوم بقي نكني في طيزي يا حزومي</strong></p><p><strong>عايزة اتناك في طيزي المتناكة دي</strong></p><p><strong>حازم :: هي طيزك بس اللي متناكة يا قلبي</strong></p><p><strong>انتي كلك متناكة</strong></p><p><strong>انا :: طب يلا بقي نيك المتناكة.. عايزة زبك يدخل في كل حتة فيا .. عايزة اتناك منك</strong></p><p><strong>ومتقومش من عليا خالص ياحازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فلئست وحازم وقف علي ركبة ورايا وشدنب من وسطي علي زبه اللي اول ما راسه خبطت في خرم طيزي .. حسيت بخرمي وهو بيفتح وبيقفل</strong></p><p><strong>حط زبه علي خرم طيزي وبقي بيضغط براحة في خرم طيزي وبقي بيدخل وانا عمالة اقولة دخلة دخلة في طيزي دخلة يا حازم اااااااحححححححححححح</strong></p><p><strong>زبه بقي كلة جوايا وهو ماسكني من جنابي وعمال يدخلة اوي لغاية اخره وبعدين يسحبة براحة .. ويرجعة يدخلة تاني</strong></p><p><strong>اكتر من ربع ساعة ينكني في طيزي وانا شهوتي بتذيد مش بتقل وصوت اهاتنا</strong></p><p><strong>مولعني ومولعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نام علي ضهره وانا روحت قعدت عليه 69 ونزلت امص زبه وهو بيلحس كسي</strong></p><p><strong>وبيضانة يالهووووي علي بيضانة بقيت مش شبعانة من لحس بيضانة ومصهم ببوقي</strong></p><p><strong>وهو عمال يدخل صباعة في طيزي ولسانة داخل جوا كسي وانا بحرك كسي زي الشرموطة اللي مش شبعانة نيك</strong></p><p><strong>بيضاانك عايزة اكلهم يالهوي يالهوي مش شبعانة منهم ااااااااووووووف</strong></p><p><strong>حازم :: بيضاني وزبي ملكك يا شرموطة</strong></p><p><strong>انا :: انا شرموطة طب انا بقي هوريك الشرموطة دي هتعمل فيك ايه يامتناك</strong></p><p><strong>روحت قايمة ومسكت زبه بأيدي ورحت قاعدة عليه .. وراس زبه علي خرم طيزي</strong></p><p><strong>بدأت انزل عليه واحدة واحده</strong></p><p><strong>اه .. اااه.. ااااااااه ايه المتعة دي ااااااااااااااه</strong></p><p><strong>زبه كلة جوا طيزي وانا قاعدة عليه</strong></p><p><strong>وبقيت عمالة اطلع براحة وانزل براحة عليه</strong></p><p><strong>وهو حاطط ايدي تحت ساندني</strong></p><p><strong>بقيت عمالة انزل واطلع وزبه راشق في طيزي</strong></p><p><strong>شوية شلتة من طيزي وروحت حطيتة في كسي</strong></p><p><strong>اااااااه اااااااه يالهوووووي يالهوووووووي</strong></p><p><strong>كسي موووولع نااااااااار</strong></p><p><strong>حازم :: انا خلاص هجبهم</strong></p><p><strong>قومت :: ونزلت لزبه وبقيت عمالة اكلم زبه وانا بمصة</strong></p><p><strong>انت يامتناك عايز تجبهم في كسي</strong></p><p><strong>انت زب متناك اووي وعايز تخليني احمل</strong></p><p><strong>وحسيت بكمية لبن رهيبة نزلت من زبه في بوقي ... وبقيت مدمنة بلع لبن الرجالة وبستطعم طعم اللبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد سهرة طويلة ... حازم قالي انة عمره ماحد قدر يمتعة المتعة دي... واداني 3000</strong></p><p><strong>جنيه وقالي ان لو حد سالني اخدت كام قولي 1000جنيه بس</strong></p><p><strong>اخدت الفلوس وخليتة وصلني الملهي. غيرت هدومي وبعدين روحت البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الخامس عشر</strong></p><p><strong>.......................</strong></p><p><strong>مرت الايام والشهور وانا شغالة وبكسب وحالتي المادية بقت كويسة جدا وبقيت شايلة فلوس للزمان لو دار بيا</strong></p><p><strong>وبقي ليا سنة واربع شهور شغالة في الكباريه</strong></p><p><strong>وطبعا في السنة واربع شهور دول</strong></p><p><strong>دائرة معارفي كبرت واسمي بقي معروف لكل زباين الكباريه واللي كان حاميني من ان يبقي ليا ملف في الأداب شخصية اتعرفت عليها من سنة وبرغم اني كنت بقابلة كل اسبوع مرة في شقتة الا اني مكنتش عارفة هو شغال ايه وكان ديما بيقولي شغلي خط احمر ممنوع حد يعرفة</strong></p><p><strong>اشتريت شقة جديدة في فيصل وفرشتها احسن فرش</strong></p><p><strong>وطبعا معرفتش ماما ولا اي حد من جيراني</strong></p><p><strong>ان معايا شقة وفضلت باينة قدام ماما والجيران اني شغالة في مستشفي خاص</strong></p><p><strong>بس بدأت اشوف واسمع نظرات وتلقيح الكلام من الشباب في المنطقة عليا في الرايحة والجاية وبدأت افهم ان الشكوك بدأت تراودهم من ناحيتي وده مكنش فارق معايا كتير وقولت ملعون ابو الفقر وملعون ابو كلام الناس</strong></p><p><strong>كانت الناس وقفت معانا واحنا مكنش معانا تمن العلاج بتاع امي ولا حد فيهم كلف خاطرة وقال دي بنت منطقتنا وظروفهم صعبة نساعدهم ولا نقف جنبهم</strong></p><p><strong>كدة كدة الناس مبترحمش يبقي اعمل حسابهم ليه</strong></p><p><strong>وبدأت اوسع علاقتي وبقيت بدور اجيب الجنيه منين ومش فارق معايا ازاي</strong></p><p><strong>علاقاتي بقت كمان فون وفيس وتويتر</strong></p><p><strong>وبقيت بصور لحمي للناس اللي عايزة تشوف</strong></p><p><strong>وبقي ليا قائمة اسعار خاص .. بزازي بسعر وكسي بسعر وطيزي بسعر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طول الفترة اللي فاتت في السنة وال اربع شهور بصراحة **** مشوفتش حركة نقص واحدة حصلت من ابراهيم جاري ومكنش بيضايقني طول ما احنا في الكباريه بالعكس ده بقي صاحبي اكتر وكنا اوقات كتير بنروح انا وهو مع بعض لما بيكون معنديش شغل بره الكباريه وعرفت من واحدة معانا. انة بينام مع شيماء صاحبتي في اوضة جنب المطبخ بتاع الكباريه .. الأوضة دي معمولة</strong></p><p><strong>لتخزين الخضروات والعمال بتوع المطبخ حاطين فيها سرير ومرتبة لما بيكون فيه صيدة بينكوها في الأوضة دي .. ولأن المطبخ مفهوش كاميرات ولا الطرقة اللي ورا المطبخ فيها كاميرات فكانوا عمال المطبخ</strong></p><p><strong>مستغلين ده</strong></p><p><strong>معرفش ليه الواد ابراهيم حلي في عيني اوي</strong></p><p><strong>وحسيت اني نفسي فيه وبقيت بحاول اقرب منة من غير ما ابين اني مدلوقة عليه</strong></p><p><strong>ومع الوقت بقينا انا وابراهيم صحاب وبنهظر مع بعض بالفالظ واحيانا بالأيد</strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong>بعد ما خلصت شغلي في الكباريه وفي اليوم ده مكنش ليا مذاج اتناك بره وروحت لوحدي .. كانت الساعة اربعة طلعت ل البوص وقولت له اني تعبانة وهمش ساعتين بدري وكنت ناوية اروح شقتي الجديدة ارتاح فيها شوية وبعدين اروح البيت</strong></p><p><strong>وانا مكنتش عارفة ان فيه سواق مراقبني من فترة كنت ركبت معاه انا وشيماء وعجبتة ومن يومها وهو نفسة ينام معايا .. وكان ديما بيوقف قدام الكباريه يراقبني ويستني خروجي علشان اركب معاه</strong></p><p><strong>مرة كنت اركب معاه ومرة كنت بركب مع سواقين تانين يكونوا معديين بالصدفة</strong></p><p><strong>ولان في اغلب الوقت كنت يا بسهر بره مع زباين. يابروح انا وشيماء يا انا وابراهيم</strong></p><p><strong>فمكنش بيلاقي فرصة انة يعمل اللي بيخطط له</strong></p><p><strong>السواق ده هجمة حيطة شنبة مغطي وشة شبه المخبرين. له كرش كبير صوتة تخين</strong></p><p><strong>خرجت من الكباريه مستنيه اي تاكسي</strong></p><p><strong>وهو كان مراقب من بعيد اول ما شافني لوحدي راح مدور عربيتة وجه وقف قصادي</strong></p><p><strong>ركبت معاه وقولت له وصلني فيصل</strong></p><p><strong>السواق استغرب لانة موصلني قبل كدة مرتين ومكنش ده العنوان اللي جايبني منة للكباريه</strong></p><p><strong>طلعت تليفوني وقولت اتصل بشيماء اقولها لما تروح تعدي علي ماما وتقولها اني هبات في المستشفي النهاردة واحتمال اروح بعد الضهر. .. لكن تليفونها جرس ومش بترد</strong></p><p><strong>فكرت اكلم البوص لكن قولت لا انا اتصل ب ابراهيم يقولها احسن</strong></p><p><strong>اتصلت با ابراهيم ورد عليا قولتلة معلش والنبي يا ابراهيم اديني شيماء عمالة ارن علي تليفونها جرس ومش بترد عليا</strong></p><p><strong>ابراهيم :: اه ماهي قاعدة علي طربيزة 17 وتلقيها مش سامعة الفون من الصوت العالي اللي في الصالة</strong></p><p><strong>انا : طيب معلش خليها تطلع بره واديها الفون خليها تكلمني</strong></p><p><strong>مفيش ثواني لقيت شيماء بترد عليا</strong></p><p><strong>انا :: معلش يا شيماء والنبي عدي علي ماما وقولي ليها اني هبات في المستشفي الليلة وهروح بعد الضهر</strong></p><p><strong>شيماء :: ايه ده يابت هو انتي مش قولتي انك هتروحي علشان تعبانة .. ولا عاملة شغل من بره بره بعيد عن البوص</strong></p><p><strong>لا ياستي ولا شغل ولا نيلة .. هبقي افهمك بعدين</strong></p><p><strong>قفلت مع شيماء وببص من زجاج العربية</strong></p><p><strong>لقيت نفسي في مكان ضلمة خالص وزي ما يكون صحرا والعربية عمالة تتنطط بينا زي ما يكون ماشيين في مدق ترابي مش علي اسفلت</strong></p><p><strong>انا :: ايه ده يا اسطي انت موديني فين</strong></p><p><strong>المكان بتاعي كان علي بعد دقايق بالعربية من شارع الهرم</strong></p><p><strong>السواق مبيردش عليا وانا عمالة ازعقلة واضربة في ضهرة علشان يبصلي حتي او يرد عليا لكن مفيش خالص</strong></p><p><strong>فجاءة وقف العربية. ونزل وراح جه فتح باب العربية وشدني من ايدي بكل قوة ونزلني من العربية وبقي بيمشي بيا وانا عمالة اصرخ وابكي لاني مش عارفة المجنون ده موديني فين ولا هيعمل فيا ايه</strong></p><p><strong>وقعت منة مرتين واحنا ماشيين علشان كنت بحاول اخليه يسيب ايدي وهو ولا بينطق بحرف لغاية ما وصلنا لبيت في وسط ارض كدة مش شايفة من الضلمة.. ومكتوب علي المحل اللي فيها ورشة مكيانيكي ابو ياسر</strong></p><p><strong>مسكني من ايدي جامد وطلع مفتاح من جيبة وفتح الباب الحديد بتاع البيت وراح مدخلني المدخل ودخل ورايا وزقني خلاني وقعت علي الأرض وقفل الباب بعد مابقينا جوا</strong></p><p><strong>قومني ودخلني الشقة اللي في الأرضي وكان باين عليها انها معفنة اوي والأرض عليها بواقي اكل وهدوم مرمية علي الأرض</strong></p><p><strong>ولقيت اللي مكتفني من ورا وهاجم عليا زي الديب المسعور</strong></p><p><strong>انا :: ايه ده في ايه في ايه ؟ حرام عليك انا عملتلك ايه .. طب بص خد فلوسي كلها بس سبني امشي من هنا وانا و**** ما هتكلم ولا هفتح بوقي</strong></p><p><strong>السواق :: انا مش عايز فلوس انا عايزك انتي</strong></p><p><strong>انا بحاول اقاومة لكن قوتة كانت اقوي مني وكنت بين ايده زي العصفورة مش قادر افلفص منة</strong></p><p><strong>عايزني ايه يا مجنون انت .. سبني سبني</strong></p><p><strong>السواق :: اسيبك ايه دانا من شهر براقبك وكان نفسي اقفشك القفشة دي وراح شايلني ودخل بيا اوضة النوم زي المجنون</strong></p><p><strong>دخلني الأوضة ورماني علي السرير وانا ببكي وخايفة انة يعمل فيا حاجة</strong></p><p><strong>مكنتش خايفة من انة ينكني انا كنت خايفة انة ممكن يكون مريض نفسي ويكون بيعمل كدة بدافع الأنتقام من حد في خيالة المريض</strong></p><p><strong>بعد ما رماني علي السرير بقي بيقلع القميص وكرشة المدلدل قدامة مترين من الفنلة البيضة بقي قدامي وعيونة كلها جوع وعطش وحرمان</strong></p><p><strong>قلع كل هدومة وفوجئت ان جسمة عامل زي القرود كلة شعر بطريقة تقرف حتي شعر زبه من كتر ماكان كبير ممكن يتعمل ضفيرة</strong></p><p><strong>وزبه رغم كرشة الا انة كان كبير بطريقة رهيبة</strong></p><p><strong>طلع علي السرير ونام فوق مني وحسيت ان هموت بسبب تقل جسمة عليا وكنت مش قادرة اخد نفسي وهو بيقلعني هدومي غصب عني وعمال يبوس فيا وانا عمالة اخربشة واعضة في ايده علشان يسبني</strong></p><p><strong>راح قايم وبعزم ما مافيه ضربني بالقلم</strong></p><p><strong>ومحستش باي حاجة بعدها</strong></p><p><strong>غير وانا نايمة علي السرير متكتفة ووشي وجعني اوي وعيني اليمين حاسة انها مقفولة</strong></p><p><strong>وده فوق مني ومدخل زبه في كسي وشغال ينيك فيا وحتي كسي كنت حاسة انة ورم من كتر النيك</strong></p><p><strong>بعد ما خلص نيك فيا .. سابني متكتفة مكاني وخرج وقفل الباب وراه</strong></p><p><strong>فضلت نايمة وانا متكتفة مكاني وحاسة نفسي تعبانة اوووي وهموت وكمان بعد ساعتين كنت حاسة نفسي عايز ادخل الحمام لكني متكتفة فضلت ماسكة نفسي لغاية ماقدرتش اسمك نفسي وعملت حمام الميا علي السرير وبقيت بعدها عمالة اعيط</strong></p><p><strong>رجع بالليل تاني ليا</strong></p><p><strong>دخل الأوضة قعد جنبي ولما عرف اني عملت حمام علي نفسي قام وفضل يضرب فيا بالأقلام لغاية ما غبت عن الوعي</strong></p><p><strong>وفوقت بعد شوية معرفش قد ايه لقيتة مكتفني ورميني في العربية. وماشي بيا</strong></p><p><strong>ورابط بوقي علشان لو فوقت مصرخش</strong></p><p><strong>وراح رامني مطرح ماجابني وطار بالعربية</strong></p><p><strong>البودي جارد شافوه وعلي ماطلعو جري كان طار بالعربية وكان عامل حسابة وشايل نمر التاكسي</strong></p><p><strong>شالوني ودخلوني من الباب الخلفي بتاع الكباريه ودخلوني الاوضة وشيماء لما عرفت جت جري وكان البوص كمان نزل جري</strong></p><p><strong>الاوضة اتملت بزمايلي في الكباريه والدنيا اتقلبت</strong></p><p><strong>شيماء لبستني هدوم ووشي كام ورام من كتر الضرب وجسم كلة خربشة وتعواير</strong></p><p><strong>وعيني منفخة وتحت منها ازرق</strong></p><p><strong>البوص طلب من البنات كل واحدة تروح شغلها وشيماء والبوص قعدو معايا علشان يعرفوا انا كنت فين ومين ده وايه اللي حصل</strong></p><p><strong>حكيت اللي حصلي. وبعدين افتكرت امي</strong></p><p><strong>انا :: امي يا شيماء امي .. زمانها هتتجنن عليا</strong></p><p><strong>شيماء :: متخفيش انا قولت ليها انك في المستشفي وان تليفونك فصل شحن</strong></p><p><strong>انا :: طب معلش والنبي يا شيماء انا عايزة اروحلها</strong></p><p><strong>شيماء :: وانتي بالحالة دي</strong></p><p><strong>انا :: ايوة انا عايزة اروح .. روحيني</strong></p><p><strong>شيماء :: ولما تشوفك وانتي متشلفطة كدة هنقولها ايه</strong></p><p><strong>البوص :: بسيطة هتقولي انها وهي خارجة عربية خبطتها وكانت محجوزة في المستشفي وانتي كدبتي عليها علشان متقلقش عليها</strong></p><p><strong>انا :: ايوة والنبي يا شيماء زي ما قال طارق</strong></p><p><strong>نقول لماما كدة</strong></p><p><strong>البوص :: طيب انا هبعت معاكم حد من رجالتي</strong></p><p><strong>شيماء :: يعني هو اللي عمل كدة هيخاطر بنفسة تاني</strong></p><p><strong>شيماء راحت غيرت هدومها ولبست الهدوم العادية وروحتني البيت</strong></p><p><strong>اول ماما سمعت صوت فتح الباب بقت بتنده</strong></p><p><strong>مين بره مين بره</strong></p><p><strong>انا :: انا سهام ياماما</strong></p><p><strong>انتي جيتي وطلعت من اوضتها وهي ساندة علي المشاية وبتجر رجليها وراها في الأرض</strong></p><p><strong>ماما :: ايه ده يابنتي مين اللي عمل فيكي كدة</strong></p><p><strong>شيماء :: بصراحة ياخالتي سهام كانت بتعدي الطريق اول امبارح وعربية خبطتها وانا كدبت عليكي علشان متقلقيش</strong></p><p><strong>يالهوي يابنتي ودموعها نزلت منها وهي بتطمن عليا وعلي جسمي ووشي اللي كان منفخ من كتر الضرب</strong></p><p><strong>شيماء مشيت وماما فضلت كل شوية تسألني طب ايه اللي حصل طب انتي مكنتيش واخدة بالك .. طب ايه اللي واجعك</strong></p><p><strong>طبعا كل الأسئلة دي علشان تطمن عليا</strong></p><p><strong>وبعد ما اطمنت اني بخير ومفييش حاجة جامدة دخلت نمت وكابوس اليوم كلة كان بيعدي قدام عيني لغاية ما نمت</strong></p><p><strong>بعد يومين من قعدتي في البيت نزلت علي الساعة اتنين اشتريت موبايل جديد علشان شنطتي وتليفوني يوم الحادثة كنت سيباهم في شنطة الزفت السواق ولما خطفني طبعا مخدتهمش معايا</strong></p><p><strong>اشتريت تليفون جديد وقفلت الخط القديم وطعلت بدالو خط بنفس الرقم</strong></p><p><strong>قعدت في البيت اسبوع وفي يوم شيماء اتصلت بيا وقالتلي عرفتي اللي حصل</strong></p><p><strong>انا :: ايه اللي حصل</strong></p><p><strong>شيماء : خطيبك السابق مش قتل حماه</strong></p><p><strong>انا :: نعم ازاي وليه</strong></p><p><strong>شيماء :: هبعتلك لينك الخبر علي الواتس</strong></p><p><strong>قفلت مع شيماء وجاتلي منها رسالة علي الواتس فيها لينك الخبر</strong></p><p><strong>فتحت اللينك وشوفت صورتة علي احدي المواقع الأخبارية الاليكترونية</strong></p><p><strong>ومكتوب شاب يقتل حماه بقصد السرقة</strong></p><p><strong>وموجود في التفاصيل ان حماه فتحلة محل موبايلات. وكان سايبة يدير المحل. في سبيل انة ياخد نسبة من ايراد المحل وبعد فترة اكتشف ان زوج بنتة بيسرق ايراد المحل كلة ومش مكتفي بالنسبة اللي حددهالة وانة واخد بضاعة بالدين وانة مش بيسدد ولما واجهه بسرقتة للمحل انكر واتخانق مع حماه اللي طردة من المحل ومن الشقة اللي كان مجوزة بنتة فيها</strong></p><p><strong>وبعد شهر حب ينتقم من حماه ودخل البيت بالليل علشان يسرقة ولما حماه حس بيه</strong></p><p><strong>راح خابطة علي دماغة بسكينة كانت علي طربيزة موجودة في اوضة القتيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الباب خبط قومت وخرجت من الاوضة</strong></p><p><strong>انا:: طيب حاضر حاضر جاية يلي بتخبط</strong></p><p><strong>انا :: ايه ده هيما</strong></p><p><strong>ابراهيم :: بصوت واطي .. مامتك فين</strong></p><p><strong>انا :: في اوضتها</strong></p><p><strong>ابراهيم :: انتي عاملة ايه النهاردة</strong></p><p><strong>ماما :: مين علي الباب ياسهام</strong></p><p><strong>انا :: ده ابراهيم ياماما جاي علشان يطمن عليكي... ادخل واعمل نفسك جاي تطمن عليها .. ادخل</strong></p><p><strong>انا :: ماشي انتي هتنزلي الشغل امتي</strong></p><p><strong>انا :: بكرة او بعده اكون</strong></p><p><strong>ابراهيم دخل قعد مع ماما شوية وبعدين خرج من عندها. ووقفنا اتكلمنا مع بعض شوية قدام باب الشقة وبعدين طلع شقتهم</strong></p><p><strong>وانا دخلت قولت لماما علي موضوع الزفت سيد وانة دلوقت مقبوض عليه بتهمة القتل</strong></p><p><strong>ماما علشان متعرفش اللي عملة فيا</strong></p><p><strong>صعب عليها وقالت في حد في الدنيا يعمل اللي عملة ده .. ملعون ابو الفلوس اللي تخلي الواحد يقتل علشانها .. **** يعينة علي نفسة</strong></p><p><strong>اهو حط نفسة في مصيبة</strong></p><p><strong>وانا في بالي عمالة اقول الهي ما يطلع منها وياخد اعدام .. داهية تاخدة</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد يومين كان الزرقان اللي في وشي اختفي اتصلت بشيماء علشان نروح انا وهي الشغل لكنها قالتلي انها مش رايحة الكباريه الليلة وان عندها طلعة من بره بره</strong></p><p><strong>وطارق عارف</strong></p><p><strong>انا :: طب انا خايفة اروح لوحدي</strong></p><p><strong>شيماء :: طيب اقولك علي حاجة ما تشوفي هيما واتقابلوا مع بعض من بره بره</strong></p><p><strong>انا :: مانا ناوية علي كدة هتصل بيه</strong></p><p><strong>قفلت مع شيماء واتصلت علي ابراهيم واتفقت معاه اننا نروح الشغل مع بعض ونتقابل بره المنطقة علشان خايفة اروح لوحدي ... وهيما ما صدق طبعا</strong></p><p><strong>وفعلا اتقابلنا في المكان اللي اتفقنا نتقابل فيه في الميعاد المحددة وابراهيم وقف تاكس وركبنا جنب بعض في الكنبة اللي ورا</strong></p><p><strong>واحنا ماشيين لقيت ابراهيم بيقولي انا عايز اقولك علي حاجة من فترة وكنت متردد بس لازم اقولك</strong></p><p><strong>انا :: خير ياهيما</strong></p><p><strong>ابراهيم :: بصراحة يا سهام الناس في المنطقة بدأت تلسن عليكي</strong></p><p><strong>انا :: عارفة يا هيما بس اللي مجنني مانت اهو بتخرج في نفس الميعاد وبترجع الصبح</strong></p><p><strong>ليه الناس ملسنتش عليك ... ؟</strong></p><p><strong>هيما :: علشان انا راجل</strong></p><p><strong>انا :: عارف يا هيما انا حتي لو كنت شغالة فعلا كانت برضو الناس هتلسن عليا .. الناس مش فارق معاها انا بروح فين لان الظن السيئ طبيعة البشر... وديما نظرة الناس للبنات غير نظرتهم للشباب</strong></p><p><strong>انت مثلا لو شايفينك واقف مع عشرين شاب فاشل وانا لو شفواني واقفة مع واحدة سمعتها مش كويسة وممكن اكون مثلا واقفة معاها مثلا بتكلم في اي حاجة ملهاش علاقة لا بسلوكها ولا بسلوكي مع اني ممكن اكون واقفة مع البنت دي علشان انصحها .. عارف الناس عمرها ما هتفكر غير في حاجة واحدة بس اني انا بنت شمال</strong></p><p><strong>علشان كدة انا مش فارق معايا تلسينهم ولا كلامهم</strong></p><p><strong>ابراهيم :: عندك حق بس بردو لازم نلاقي طريقة نمنع بيها تلسين الناس عليكي</strong></p><p><strong>انا :: بقولك ايه سيبك من كلام الناس .. انا مليش مذاج اروح الكباريه ايه رئيك انا عايزة اقضي الليلة دي سوا</strong></p><p><strong>ابراهيم :: نقضيها سوا ؟ انتي بتتكلمي بجد</strong></p><p><strong>انا :: ايوة بتكلم بجد ؟ ايه مش موافق</strong></p><p><strong>ابراهيم :: مش موافق ايه بس ؟ هو انا اطول</strong></p><p><strong>بس هنقضيها فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السادس عشر</strong></p><p><strong>.......................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: ملكش دعوة هنقضيها المهم انك انت الليلة معايا ماشي</strong></p><p><strong>هيما :: ماشي .. بس كدة هيتخصملي يوم</strong></p><p><strong>وممكن البوص اصلا يطيرني لو عرف اننا مقضيين الليلة مع بعض</strong></p><p><strong>انا :: ياعم متقلقش .... اطلع بينا علي فيصل يا اسطي</strong></p><p><strong>هيما :: فيصل ؟ اشمعني فيصل</strong></p><p><strong>انا :: هتعرف بس مش دلوقت</strong></p><p><strong>وصلنا عند العمارة اللي فيها شقتي وطلعنا بالأسنسير انا وهيما اللي كان كل شوية يسألني احنا طالعين عند مين</strong></p><p><strong>خرجت من الأسنسير وفتحت الشقة</strong></p><p><strong>اتفضل ياهيما ... انت اول واحد يدخل الشقة دي</strong></p><p><strong>هيما :: هي دي شقتك يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: ايوة بس مفيش جن ولا انس يعرف بيها</strong></p><p><strong>هيما :: ماشي سرك في بير</strong></p><p><strong>انا اتفضل بقي وقولي رئيك في الشقة علي ما ادخل انا اغير هدومي</strong></p><p><strong>دخلت ولبست بنطلونة استيرتش احمر وبضي ابيض حلمات مفتوح سبعة من الصدر وخرجت كان هيما بيتفرج علي الشقة</strong></p><p><strong>وكانت الشقة فيها مطبخ في الصالة وبار كبير كنت حاطة في البار ده خمور لذوم قعدتي وتلاجة كبيرة مليانة بالخير وتلاجة صغيرة تاني فيها بعض المشروبات الغازية والتلج</strong></p><p><strong>روحت المطبخ جهزت اكلة حلوة وحطيت الأكل عي طرابيزة السفرة</strong></p><p><strong>ونديت علي هيما</strong></p><p><strong>هيما :: ايه ده هنتعشي كمان</strong></p><p><strong>انا :: يلا بقي ياهيما تعالا اقعد جنبي علشان ناكل لقمة مع بعض</strong></p><p><strong>قعدنا اكلنا مع بعض وبعدين خرجنا علي الصالة وانا دخلت صبيت كاسين وسكي وخرجت قعدت جنب هيما واديتة الكاس بتاعة</strong></p><p><strong>انا :: مقولتليش بقي ايه رئيك في الشقة بتاعتي</strong></p><p><strong>هيما :: جميلة جدا بس دي هتعيشي فيها علي طول</strong></p><p><strong>انا :: لا طبعا هعيش فيها علي طول ازاي</strong></p><p><strong>انا مقدرش اقول لماما هقولها ايه ؟ وجبت الشقة دي منين</strong></p><p><strong>هيما :: معني كدة انك مش بتيجي هنا غير مع زباينك</strong></p><p><strong>انا :: اخص عليك يا هيما .. انا محدش دخل الشقة دي غيرك ومحدش يعرف عنها حاجة</strong></p><p><strong>هيما :: مش قصدي انا اقصد انك اكيد اشترتيها علشان كدة طالما مش ناوية تعيشي فيها</strong></p><p><strong>انا :: لا ياهيما الشقة دي انا مخليها للزمن لاني عارفة ومتأكد ان هيجي اليوم اللي مش هقدر ادخل فيه المنطقة .. وبدل ما يجي اليوم ده والقي نفسي في الشارع. القي حتة تتاويني وتلم فيها</strong></p><p><strong>ابراهيم :: طب ما تبطلي يا سهام واديكي عملتي قرش ودلوقت تقدري تعيشي مرتاحة</strong></p><p><strong>انا :: انا نفسي ياهيما بس اللي بيدخل العالم ده استحالة يتساب كدة بسهولة</strong></p><p><strong>عارف انا لو قولت بس اني ناوية اسيب الكباريه ايه اللي ممكن يحصل</strong></p><p><strong>هيما :: ايه يعني اللي ممكن يحصل</strong></p><p><strong>طارق :: هيبعت اللي يفضحني ويكشف ستري وبدل ما الناس شاكة مجرد شك هتتأكد وساعتها امي ممكن تموت فيها</strong></p><p><strong>هيما :: في دي عندك حق</strong></p><p><strong>اقوم اصبلك كاس تاني</strong></p><p><strong>هيما ماشي وانا هروح اقعد في البلكونة شوية .. اكيد الجو فيها جميل جدا</strong></p><p><strong>عملت كاسيين وروحت قعدت مع ابراهيم في البلكونة</strong></p><p><strong>هيما :: تعرفي يا سهام اني كان لا يمكن ابدا اني اصدق انك تكوني شغالة في كباريه</strong></p><p><strong>يعني طول عمري عارفك ملتزمة ومامتك واخوكي حسن ملتزمين وطول عمرهم مربينك علي الالتزام والعادات والتقاليد</strong></p><p><strong>من واحنا صغيرين واحنا متربيين مع بعض</strong></p><p><strong>ولولا اننا شغالين في مكان واحد كان لا يمكن اصدق الكلام اللي بيتقال عليكي</strong></p><p><strong>انا :: علشان انا اتحطيت في ظروف ل يمكن واحدة كانت تقدر تستحملها</strong></p><p><strong>يلا بقي الكلام مش هيفيد ... الا صحيح بيتقال عليا ايه</strong></p><p><strong>ابراهيم :: مانتي لسة قايلة الكلام مش هيفيد</strong></p><p><strong>انا :: علي رئيك .. انا بردت اوي هنا ... تعالا ندخل جوا</strong></p><p><strong>ابراهيم :: ماشي</strong></p><p><strong>دخلت وابراهيم دخل ورايا روحت طفيت كل انوار الشقة وشغلت انوار هادية وشغلت التليفزيون وقعدت جنب ابراهيم علي الكنبة</strong></p><p><strong>انا :: ابراهيم ممكن اسألك سؤال شخصي شوية</strong></p><p><strong>ابراهيم :: اه طبعا</strong></p><p><strong>انا :: هو انا عجباك ؟</strong></p><p><strong>ابراهيم :: اتعدل ومبقاش عارف يقول ايه</strong></p><p><strong>انا :: ايه هو السؤال صعب اوي كدة ؟</strong></p><p><strong>ابراهيم :: لا مش موضوع صعب بس السؤال مفاجئ ليا .. مكنتش متوقعة بس</strong></p><p><strong>انا :: انا عارفة انك معجب بيا وبشوف ده في نظراتك ليا ومن واحنا لسة عيال علي فكرة</strong></p><p><strong>ابراهيم :: بصراحة انا معجب بيكي وكنت كلمت بابا زمان علشان اتقدملك بس ظروفي المادية هي اللي خلت بابا يرفض انة يقابل اخوكي قبل ما سيد يتقدملك</strong></p><p><strong>انا :: قطيعة تاخدة .. بس انا اول مرة اعرف انك كنت عايز تتجوزني</strong></p><p><strong>هيما :: اللي حصل حصل بقي ومكنش ينفع اقولك لان سيد ساعتها اتقدم واخدك مني</strong></p><p><strong>انا :: يلا اهو غار .. داهية تاخدة وتاخد اليوم اللي شفتة فيه</strong></p><p><strong>طب انت تعرف ان جدعنتك معايا وانك حافظت علي سري ومفضحتنيش دي خلتني اشوفك راجل اوي وخلتني معجبك بيك</strong></p><p><strong>بعد ما قولت كدة ليهيما لقيت وشة احمر ومبقاش عارف يقول</strong></p><p><strong>انا :: انت بتتكسف امال بتنام مع البت شيماء ازاي</strong></p><p><strong>بصلي بأستغراب اوي</strong></p><p><strong>انا :: هههههه ايه مستغرب ليه ... ايوة انا عارفة ان فيه علاقة بينكم متستغربش</strong></p><p><strong>انا ليا عيوني جوه الكباريه برضو</strong></p><p><strong>وروحت مقربة علي هيما وحطيت ايدي علي فخادة وعيني في عينة</strong></p><p><strong>ايه مش نفسك تقرب مني ولا ايه</strong></p><p><strong>هيما ارتبك وبقي بيبلع ريقة بصعوبة وانا بقرب بشفايفي علي شفايفة وايدي بتتسحب بشويش لغاية ما صوابعي لمست زبه</strong></p><p><strong>وبدأت احس بزبة وهو بيقف تحت البنطلون</strong></p><p><strong>بدأت احرك صوابعي علي زبه وبطرف صباعي اللي قبل الكبير وبدأت احركة علي راس زبه وشفايفي مسكتة شفايفة وروحنا في بوسه طويلة وصوابع ايدي قفلت علي زبه</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد بوس وتحسيس علي زبه نزلت علي ركبي تحت رجليه علي الأرض ومسكت سوستة البنطلون بتاعة وبدأت اسحبها لتحت وانا عنيا في عنيه وكلي هيجان</strong></p><p><strong>دخلت ايدي جوا البنطلون ومسكت زبك الدافي وبدات العب فيه وبعض علي شفايفي</strong></p><p><strong>من الهيجان اللي كنت فيه ... وهيما رجع بضهرة علي مسند الكنبة وعنيه مغمضة وسايب نفسة ليا اعمل فيه كل اللي انا عيزاه</strong></p><p><strong>طلعت زبه من البنطلون .. ونزلت علي راسه</strong></p><p><strong>وبطرف لساني بقيت بحركة عليه وانا مبتسمة ابتسامة هيجان</strong></p><p><strong>نزلت بلساني من راس زبه لغاية بيضانة ومن بيضانة لغاية راس زبه وبعدين قلعتة البنطلون خالص والقميص وطلعت قعدت علي زبه وبقيت عمالة احك كسي وانا لابسة البنطلون الأسترتش في زبه ونزلت علي حلمات بزازه وبقيت بلحسهم بطرف لساني</strong></p><p><strong>وبصوابعي بفرك الحلمة التانية</strong></p><p><strong>وايده علي ضهري وعمال يضمني عليه ويحركني علي زبه</strong></p><p><strong>نزلت من علي زبه ومسكت ايده ودخلنا اوضة النوم</strong></p><p><strong>قلعت كل هدومي وهو نايم علي السرير بيتفرج عليا وانا بقلع هدومي بطريقة سكسية وكأني بعرض عرض سكسي</strong></p><p><strong>وبعد ماخلصت عرض القلع بتاعي روحت وطلعت علي السرير علي ايدي وركبي زي القطط الشرسة ودخلت بين فخادة ووصلت للمارد الجبار</strong></p><p><strong>وبقيت بمصة وبمص بيضانة وبرضعة ومش شبعانة</strong></p><p><strong>بعد ما مصيت زبه ولحست بيضانة نمت علي ضهري وهيما طلع فوق مني 69 ونزل علي كسي زي المجنون وفتح كسي بصوابعة وبقي عمال بلسانة يلحس كسي ويدوف عسلي</strong></p><p><strong>وانا ماسكة زبه من تحت وعمالة امص وارضع فيه وانا هايجة اووي وعمالة انزل بكسي علي لسانة اللي بيلعب وبيتحرك في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قام مف فوقي وفتح رجليا ودخل بزبه وحطة علي فتحة كسي وبقي بيضغط بجسمة عليا وزبه بدأ يدخل في كسي</strong></p><p><strong>اااااااااه اااااااااه يا هيما ااااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>زبه طالع داخل في كسي وانا ايدي حولينة وعمالة اضمة عليا علشان يفضل زبه جويا ونيكني اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>....................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طارق رايح جاي في مكتبة ومش عارف يعمل ايه مع كمال بيه اللي طالبني بالاسم</strong></p><p><strong>وكمال بيه لما بيطلب حاجة لازم طارق ينفذها في الحال خوفا من زعلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كمال محدش يعرف هو شغال ايه لكن معروف انة صاحب مركز مهم وفي اكتر من موقف واكتر من بنت تتاخد اداب وبتليفون صغير منة كانت البنات دي بتخرج قبل ما تتعرض علي النيابة</strong></p><p><strong>طارق كل ما يتصل بسهام كان يلاقي تليفونها مقفول واخر ما ذهق راح متصل ب شيماء</strong></p><p><strong>وكان تليفونها بردو غير متاح</strong></p><p><strong>كمال اتصل ب بطارق</strong></p><p><strong>كمال :: ايه يا طارق لسة موصلتش ل سهام</strong></p><p><strong>طارق :: ياباشا علي يدك تليفونها مقفول وانت اتصلت قبل مني وعارف</strong></p><p><strong>كمال :: يعني انت عايز تفهمني انك مش عارف توصل ليها يا طارق</strong></p><p><strong>طارق :: يعني انا عمري اتأخرت عليك يا كمال بيه في طلب .. حتي تليفون شيماء مقفول وانت عارف انا مينفعش ابعتلهم حد البيت .. هنعمل شوشرة احنا في غني عنها</strong></p><p><strong>كمال :: طيب ابعتلي البت ليلي تقضي الليلة دي معايا وانا ليا تصرف مع سهام لما تبقي تنزل الشغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.................</strong></p><p><strong>نمت علي بطني وهيما نام فوق مني وزبه راشق في خرم طيزي وبقي عمال ينكني في طيزي وانا نايمة تحت منة وبتأوه من شدة المتعة</strong></p><p><strong>معرفش ليه بقيت بحس بمتعة رهيبة لما بتناك في طيزي واحتكاك الزب في طيزي بيوصلني ل اعلي درجات النشوه الجنسية</strong></p><p><strong>وبقي عمال يطلع بوسطة وينزل علي طيزي وزبه داخل خارج فيا واهاتي مالية الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت وخليتة نام علي ضهره وروحت طالعة فوق منة ومسكت زبه وحطيتة</strong></p><p><strong>ااااااااااااااااه ااااااااااااااه</strong></p><p><strong>زبك حلوووووووو اووووووووي</strong></p><p><strong>فضلت اطلع وانزل علي زبه وهو ماسك في بزازي وعمال يقرص في حلماتي</strong></p><p><strong>لغاية مارح ذققني من عليه وفضل يدعك في زبه وانا روحت واخدة زبه في بوقي وفضلت امص فيه ولبنة انفجر في بوقي</strong></p><p><strong>وبقيت ببلع كل اللي بينزل منة</strong></p><p><strong>وبعد ما جابهم كلهم في بوقي.. نمت في حضنة. ونعست وبعد ساعتين نوم قومت لقيت ابراهيم قاعد في البلكونة</strong></p><p><strong>قومت لبست هدومي وروحت عملت كوبايتين نسكافية وقعدت معاه في البلكونة</strong></p><p><strong>ابراهيم :: هو انتي لما اشتغلتي في الكباريه كنتي لسة بنت بنوت !؟</strong></p><p><strong>انا :: ليه بتسأل السؤال ده</strong></p><p><strong>ابراهيم :: معرفش اهو سؤال جه علي بالي</strong></p><p><strong>يوم شوفتك وعرفت انك جاية تشتغلي في الكباريه</strong></p><p><strong>انا :: طب وانت شايف ايه</strong></p><p><strong>ابراهيم :: انا ؟ انا مش عارف بس يومها قولت انك تاني يوم مش هتيجي وهتخافي علي ... يعني شرفك ... لكن حصل العكس</strong></p><p><strong>وجيتي وكملتي وانا مأظنش انك لما جيتي كنتي بنت</strong></p><p><strong>انا :: اشمعني ؟</strong></p><p><strong>ابراهيم :: علشان اللي زيك مستحيل يفرط في شرفة علشان الفلوس .. اكيد قبلها فيه حاجة حصلت خلتك مش بنت</strong></p><p><strong>انا :: انا هحكيلك</strong></p><p><strong>وقعدت مع ابراهيم وحكيت له كل اللي حصل من يوم الخطوبة لغاية ما سيد ماسابني وراح اتجوز وكان مفهمني انة مسافر شرم في شغل</strong></p><p><strong>وفي النهاية اهو مرمي زي الكلب في السجن ومنتظر مصيرة الا هو الاعدام</strong></p><p><strong>ابراهيم :: ياااااه يا سهام كل ده حصل معاكي</strong></p><p><strong>انا :: احنا هنقلبها درما ياعم انت ولا ايع</strong></p><p><strong>تعالا عايزك في موضوع جوه</strong></p><p><strong>واخدتة ودخلنا تاني علي السرير وعملنا احلي نيكة في الليلة دي ... وكانت ليلة عمرها ما هتتنسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الصبح روحت البيت وكان فيه شباب واقفين علي الناصية وبدأت اسطوانة تلقيح الكلام عليا وانا داخلة الشارع</strong></p><p><strong>لغاية ما وصلت البيت</strong></p><p><strong>........................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم احمد راح زيارة لحسن في السجن</strong></p><p><strong>احمد :: عامل ايه ياحسن</strong></p><p><strong>حسن :: اهو عايش يا صاحبي وايام كلها هنا شبه بعضيها</strong></p><p><strong>احمد :: **** يقرب البعيد ويبتلي باللي كان سبب حبستك دي</strong></p><p><strong>حسن :: المهم امي عاملة واختي ..بتشوفهم يا احمد</strong></p><p><strong>احمد سكت شوية كويسين</strong></p><p><strong>حسن :: مالك يا احمد سكت ليه .. امي جرالها حاجة</strong></p><p><strong>احمد :: لا يا صاحبي امك واختك بخير بس</strong></p><p><strong>حسن :: بس ايه ؟ انطق</strong></p><p><strong>احمد :: بص يا حسن بصراحة كدة انا طلبت اختك للجواز .. قولت اشوف رئي امك واختك قبل ما اجي افاتحك في الموضوع</strong></p><p><strong>وامك كانت موافقة واختك رفضتني</strong></p><p><strong>حسن :: معلش ياصاحبي انا لما تيجي هشوف هي رفضت ليه .. هو احنا هنلاقي اعز منك ياض</strong></p><p><strong>احمد :: لا خلاص يا حسن اختك مبقتش تلزمني</strong></p><p><strong>حسن :: يعني ايه .. انت فيه حاجة مخبيها عليا</strong></p><p><strong>احمد :: بصراحة اختك بقي الكلام عليها كتير في المنطقة. وسمعتها</strong></p><p><strong>حسن :: انت بتقول ايه يابن الكلب انت</strong></p><p><strong>انا اختي جزمتها اشرف منك ومن اهلك</strong></p><p><strong>احمد :: ياحسن اختك بتخرج كل يوم بالليل ومش بترجع غير الصبح</strong></p><p><strong>حسن :: امشي يابن الكلب من هنا .. هي علشان اختي رفضتك جاي تطعن في شرفها</strong></p><p><strong>امشي بدل ما اقتلك هنا .. ومش عايز اشوف خلقتك هنا تاني</strong></p><p><strong>احمد :: ماشي ياعم حسن بس عايز اقولك علي حاجة كمان .. انا اتقدمت ل اختك مش علشان بحبها لا انا اتقدمت بعد ما طلع عليها كلام ان سيد بعد ما اخد اللي عايزة منها سابها وانا للاسف كنت فاكر ان كل ده مجرد تلسين وكنا عايز اقطلع لسانهم واثبتلهم ان اختك شريفة</strong></p><p><strong>حسن :: انت بني ادام زبالة ... امشي من قدامي بدل ما هقتلك</strong></p><p><strong>حسن نده علي العسكري علشان يرجعة الحبس واول ما دخل الزنزانة بقي بيضرب</strong></p><p><strong>بأيده ورجلة علي السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد سبيرتو:: في ايه ياجدع مالك جاي من الزيارة وانت متعصب كدة ليه</strong></p><p><strong>حسن :: سبني في حالي يا سعيد **** لا يسيئك</strong></p><p><strong>سعيد :: ياعم في ايه احكيلي</strong></p><p><strong>حسن مسك السرير وفضل يشد فيه ويلخلخة.. بقولك سبني في حالي ياعم سبني في حالي وراح نازل علي الأرض علي ركبة وحط ايده علي راسة وبقي بيعيط زي العيال الصغيرة</strong></p><p><strong>وسعيد سابة وراح علي سريرة وهو بيبص علي حسن اللي شكلة عرف حاجة كبيرة حاصلة بره وهي اللي عاملة فيه كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السابع عشر</strong></p><p><strong>.......................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت البيت ومصدقت رميت نفسي علي السرير ومعرفش ليه كنت حاسة بحالة غريبة اول مرة احس بيها في حياتي</strong></p><p><strong>كنت حاسة بفرحة مع اشتياق .. مجموعة مشاعر ممزوجة اول مرة احس بيها ناحية حد .. ناحية ابراهيم وكأني اول مرة بشوفة في حياتي</strong></p><p><strong>نمت علي السرير وسرحت في الليلة اللي متتحسبش ابدا من العمر</strong></p><p><strong>لغاية ما روحت في النوم .. صحيت لقيت التليفون جنبي علي السرير مسكتة واكتشفت اني كنت ناسية الموبايل بتاعي مقفول من امبارح .. كانت الساعة 12. فتحت الموبايل ولقيت رسايل كتير من طارق ومن كمال اللي كنت حكيتلكم عليه قبل كدة</strong></p><p><strong>كمال ده هو اللي قولتلكم عليه هو ضهر الكباريه واللي من ساعة ما طارق عرفة وعيون الأداب غفلانة عننا</strong></p><p><strong>قولت طارق زمانة مولع مني واكيد مش هيسكت علي قفل الموبايل خصوصا انة منبه علي كل اللي شغالين معاه ان تليفوناتهم مهما حصل لازم تكون مفتوحة</strong></p><p><strong>قومت بصيت علي ماما ودخلت صبحت عليها وقولتلها حالا هعملك اكل</strong></p><p><strong>دخلت المطبخ علشان اعمل اكل لماما وليا</strong></p><p><strong>الباب خبط .. روحت علشان افتح اللي كانت علي الباب خالتي نصرة</strong></p><p><strong>نصرة :: ازيك يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: الحمد *** ياخالتي .. انتي عاملة ايه وعم محسن عامل ايه</strong></p><p><strong>نصرة :: كويس يابنتي .. ايه مامتك صحيت</strong></p><p><strong>انا :: اه ياخالتي صاحية جوه.. هعمل حسابك بقي علشان تاكلي لقمة معانا</strong></p><p><strong>نصرة :: انا يابنتي صاحية من 7 الصبح وفطرت .. بالف هنا انتوا</strong></p><p><strong>انا :: لا والنعمة هزعل .. لازم تاكلي لقمة معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت عملت الأكل وخرجت حطيتة في اوضة ماما .. سلقت بيض وطبق جبنة بالطمام وكوباية لبن لكل واحدة فينا</strong></p><p><strong>وحلفت علي خالتي لتفطر معانا</strong></p><p><strong>فطرنا وبعدين ماما قالتلي نفسها في شوية شاي .. عملت تلاتة شاي وحسيت اني عايزة اقرب من خالتي نصرة ودي اول مرة احس بكدة ناحيتها .مع اننا جيران من زمان</strong></p><p><strong>ورغم الود اللي موجود بينا بس اول مرة احس اني محتاجة اكسب حبها... كل المشاعر دي وانا مش عارفة ليه ومجاش في دماغي خالص اني ممكن اكون بحب ابراهيم ابنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تليفوني رن. وكنت سيباه في المطبخ خرجت لقيت شيماء بتكلمني</strong></p><p><strong>انا ::: ايوة يا شيماء</strong></p><p><strong>شيماء :: بت يا سهام هو انتي مروحتيش الكباريه امبارح ؟</strong></p><p><strong>انا :: لا ... ليه ؟</strong></p><p><strong>شيماء :: علشان كدة طارق رن عليا فوق العشرين مرة وتليفوني كان مغلق</strong></p><p><strong>انا :: امبارح انا اتصلت بيكي قولتي عندك شغل بره وابراهيم قالي عندة ظروف .. وانا من بعد اللي حصلي خوفت اروح لوحدي</strong></p><p><strong>ومروحتش ونسيت خالص ان تليفوني كان فاصل شحن</strong></p><p><strong>شيماء :: طارق هينكنا لما يشوفنا</strong></p><p><strong>انا :: ههههههههه ياريت هو انا اكره</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت مع شيماء واتصلت با ابراهيم فهمته هيقول ايه لطارق لو سألة عني او لو شيماء سألتة عني. وبعدها دخلت الأوضة بتاعتي وبقينا بنتكلم انا وهو في اي هري يجي بتاع ساعة ويمكن اكتر ... والغريب اني بعد ما قفلت معاه حسيت ولا كأني اتكلمت معاه خمس دقايق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة خمسة اخر النهار .. تليفوني رن</strong></p><p><strong>انا :: الو ايوة يا طارق</strong></p><p><strong>طارق :: اهلا حمدلة بسلامتك يا برنسيسة</strong></p><p><strong>انا :: يسلمك يابوص</strong></p><p><strong>طارق :: هو انا مش منبه قبل كدة ان التليفون عندي اهم حاجة في الدنيا .. وانة ميتقفلش مهما كانت الظروف</strong></p><p><strong>انا :: ايوة فعلا بس انا ماما كانت تعبانة امبارح وكنت ملهية معاها ومخدتش بالي خالص من التليفون انة مقفول</strong></p><p><strong>طارق :: يعني انتي مجتيش امبارح علشان مامتك كانت تعبانة ؟.</strong></p><p><strong>لا انا كنت جاية واتصلت بشيماء علشان نروح مع بعض وحصل ان شيماء قالت ان عندها شغل بره .. روحت اتصلت ب ابراهيم .. قالي ان عنده ظروف طارئة ومش هيقدر يروح .. وانا بسبب الموضوع اللي حصلي وخوفي كان مستحيل اروح لوحدي</strong></p><p><strong>وماما بعدها تعبت وانشغلت معاها</strong></p><p><strong>طارق :: ماشي يا سهام بس بعد كدة تليفونك ميتقفلش ولو حصل معاكي اي ظرف طارئ بعد كدة تبعتيلي حتي رسالة علي الواتس</strong></p><p><strong>المهم اكون عارف</strong></p><p><strong>انا :: حاضر</strong></p><p><strong>طارق :: استني مني رسالة علي الواتس علشان ممكن تروحي ل كمال بيه الليلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعتين كانت سهام قاعدة في صالة الأنتظار بتاعة مركز العلاج الطبيعي ومستنية مامتها علشان بتاخد الجلسة</strong></p><p><strong>جاتلها رسالة من طارق اعملي حسابك</strong></p><p><strong>الليلة هتقضيها مع كمال بيه في فيلاتة اللي</strong></p><p><strong>الرحاب وهو هيبعتلك السواق ياخدك من الكباريه مش عايز اي عذر</strong></p><p><strong>بعت له رسالة وقولت له حاضر هكون في ميعادي في الكباريه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 9.30 لقيت ابراهيم بيتصل عليا علشان اروح معاه الكباريه</strong></p><p><strong>لبست هدومي وروحت قابلتة في المكان اللي اتفقنا نتقابل فيه. وشيماء رنت عليا علشان تمشي معايا قولتلها اني مشيت خلاص مع ابراهيم</strong></p><p><strong>واحنا راكبين التاكسي جنب بعض تعمدت اخد ايده في ايدي وكنت مبسوطة اوووي اني معاه واول مرة احس ان المشوار خلص بسرعة ووصلنا الكباريه في وقت قياسي</strong></p><p><strong>وده كان مجرد شعور لان الطريق كان زحمة وواقف جدا. لكن زي ما بيقولوا ان اللحظات السعيدة بتمر بسرعة</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلنا الكباريه وانا دخلت الاوضة بتاعتي وغيرت هدومي وانا خارجة ورايحة الصالة قابلت ليلي</strong></p><p><strong>ليلي :: عاملة ايه دلوقت يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: بقيت احسن</strong></p><p><strong>ليلي :: هو انتي عملتي ايه ل كمال بيه</strong></p><p><strong>دانا عملت اللي ميعمل له امبارح ومع ذلك كان كل شوية يبص علي تليفونة ويرن عليكي وكان زي المجنون</strong></p><p><strong>انا :: هكون عملت له ايه ياختي ....</strong></p><p><strong>ليلي :: انا عارفالك بقي ههههههههه</strong></p><p><strong>انا :: طيب ياختي انا هروح اقعد عالبار اخدلي كاس</strong></p><p><strong>روحت قعدت عالبار هيما هاتلي كاس</strong></p><p><strong>هيما :: حاضر .. وعيونة عليا</strong></p><p><strong>:: ايه الجميل قاعد لوحده ليه</strong></p><p><strong>بصيت ورايا علشان اشوف مين بيكلمني</strong></p><p><strong>انا :: محسن .. بقالي شهر مشفتكش يعني</strong></p><p><strong>محسن :: معلش بقي كان عندي مشاكل في الشغل... تشربي ايه ..</strong></p><p><strong>انا :: طلبت كاس</strong></p><p><strong>محسن :: علي حسابي الكاس ده يا هيما واي حاجة هتطلبها الليلة علي حسابي</strong></p><p><strong>وانا واقفة مع محسن وبضحك معاه شايفة هيما عنيه مش نازلة من عليا</strong></p><p><strong>شوية لقيت سميحة جت وكلمتني في ودني</strong></p><p><strong>عربية كمال بيه بره في انتظارك</strong></p><p><strong>انا :: حاضر رايحة حالا عن اذنك يا محسن بقي معطلكش هههههههه</strong></p><p><strong>هيما :: حسيت انة اضايق لانة عرف اني رايحة الليلة ابات في حضن زبون من زباين المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت وركبت العربية ومشينا</strong></p><p><strong>الساعة 12.30 كنت في فيلا كمال بيه</strong></p><p><strong>وكان قاعد في صالة الفيلا علي كنبة الأناريه لابس روب اسود ومولع سيحار وفي ايده كاس</strong></p><p><strong>كمال :: اهلا اهلا ببرنسيسة قلبي .. ووطي علي ايدي باسها</strong></p><p><strong>انا :: ازيك يا كمولة.. متعودة اقولة كمولة</strong></p><p><strong>وكان بيحبها مني جدا</strong></p><p><strong>كمال :: بقي كدة امبارح هتجنن علشان ا صلك ومش عارف</strong></p><p><strong>انا :: غصب عني مانت عارف اللي حصلي</strong></p><p><strong>كمال :: علي فكرة السواق اللي عمل معاكي كدة مطلعش عليه النهار وكان مقبوض عليه ولبس قضية محترمة</strong></p><p><strong>انا :: بجد ... انا كنت مرعوبة وخايفة اوي انة يوصلي تاني</strong></p><p><strong>كمال :: اللي يلمس ضفر منك انا اشيلوا من وش الدنيا</strong></p><p><strong>انا :: تسلملي يا كمولتي</strong></p><p><strong>كمال :: طب مش هترقصيلي بقي</strong></p><p><strong>انا :: بس كدة ... دانا الليلة هروقك وهعملك اللي انت بتحبة</strong></p><p><strong>كمال :: بجد ...</strong></p><p><strong>انا :: ايوة بجد تحب بقي تبقي الخدام بتاعي .. ولا الكلب بتاعي</strong></p><p><strong>كمال :: انتي الملكة وكلامك هو اللي هيمشي</strong></p><p><strong>عايزاني خدامك وابوس رجليكي عايزاني كلبك انتي تعملي فيا اللي انتي عيزاه</strong></p><p><strong>انا :: في حد في الفيلا؟</strong></p><p><strong>كمال :: انتي اتجننتي معقول هخلي حد موجود وانتي معايا</strong></p><p><strong>انا :: تعرف النهاردة ليلي سألتني انا عاملة ليك ايه. علشان كنت هتتجنن عليا امبارح</strong></p><p><strong>كمال :: ماهو انا مليش ملكة غيرك ومحدش يعرف اللي بتعمليه فيا</strong></p><p><strong>انا :: هههههههه مانا عارفة يا منيوك</strong></p><p><strong>كمال :: بعشق قلة ادبك واهانتك ليا ومتعتي وانا بتشتم وتذل منك يا ملكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب يلا بينا علي فوق يا منيوك عايزاك انهاردة تلبس قميص نوم وكلوت بفتلة</strong></p><p><strong>علشان ناوية انا اللي انيكك الليلة</strong></p><p><strong>كمال ما صدق وطلعنا فوق وطلع قميص نوم من اللي بيحب يلبسهم وكلوت بفتلة وزب صباعي بحزام</strong></p><p><strong>وطلع طوق بربطة فيه رقبتة لما بيعمل كلبي</strong></p><p><strong>وانا قلعت هدومي وقعدت عريانة ملط زي ما بيحبني اكون قاعدة</strong></p><p><strong>قعدت علي كرسي هزاز حاطة جنب السرير وجالي علي ايده وعلي ركبة وقعدت تحت رجليا</strong></p><p><strong>رفعت رجلي وانا بملس بأيدي علي شعرة</strong></p><p><strong>زي ما يكون بملس علي كلب من كلابي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: شاطر يا منيوك .. طول ما انت تحت رجليا وبتسمع كلامي انا هكون راضية عليك</strong></p><p><strong>ورفعت له رجلي علشان يبوسها</strong></p><p><strong>فضل يبوس في رجليا ويمص في صوايع رجلي</strong></p><p><strong>انا :: ايوة كدة يا متناك ... شاطر ..</strong></p><p><strong>قومت ولبستة الطوق في رقبتة ومشيت بيه في الأوضة شوية وبعدين روحت قدعت علي طرف السرير ميلت لورا بضهري وسندت علي ايدي وهو تحت رجليا مستني اشارة مني</strong></p><p><strong>تعالا يا متناك الحس كس ستك سهام</strong></p><p><strong>طلع بأيده علي رجليا وانا فاتحة له بين وراكي وقرب من كسي وبقي عمال يلحس بلسانة زنبوري وبين شفرات كسي</strong></p><p><strong>اااااااه ااااااه الحس يا كسمك ااااااااااااااه</strong></p><p><strong>كسي مولع اووووووووي.. الحس يا شرموط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل المتناك كمال يلحس في كسي وانا عمالة املس علي شعره واديلة كسي واحكة في لسانة وانا عاضة علي شفايفي من شدة المتعة وبعدين بقيت عمالة افعص في بزازي</strong></p><p><strong>واقرص حلمات بزازي بصوابعي واشدهم</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعالا يا منيوك مص بزازي ااااااااااااااوووووووف اووووووووووووف</strong></p><p><strong>طلع بلسانة علي بطني لغاية ما ماوصل لحلمة بزازي وبقي شغال يلحس فيها</strong></p><p><strong>مص يابن المنيوكة .. مص بزازي بتاكلني</strong></p><p><strong>اااااااااااووووف .. نار يا منيوكة نااااار في بزازي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخد حلمات بزازي وبقي عمال يرضع فيهم وانا بفعص بأيدي في بزازي وعيزاه يقطعهم من كتر المص</strong></p><p><strong>قومت وخليتة فلئس قدامي علي السرير</strong></p><p><strong>وزبه تحت الكلوت الشبكة وطيزه مفتوحة قدامي</strong></p><p><strong>بطرف صباعي بقيت بلعب براحة في خرم طيزه</strong></p><p><strong>وايدي من تحت طلعت زبه وبقيت عمالة ادعكة</strong></p><p><strong>ايه يابن المتناكة ده .. انت عليك خرم طيز ولا خرم طيز النسوان .. انت بتتناك فيها ياض</strong></p><p><strong>كمال :: ااااااه اااااه دخلي صباعك بقي في طيزي المتناكة دي</strong></p><p><strong>انا :: اااااوف كدة .. حلو صباعي كدة ولا ادخلة اكتر</strong></p><p><strong>كمال :: ااااه ياقلبي ... نكيني بقي اااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: انت مش عايز صباع في طيزك. انت عايز زب يدخل فيك ويفضل ينيك في طيزك يامنيوك</strong></p><p><strong>كمال :: ااااااه ااااااااه حطي زبك انتي فيا ونيكني يا قلبي ااااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جبت الزب الصناعي ولبستة ومسكتة من جناب طيزه وحطيت الزب علي خرم طيزه</strong></p><p><strong>بعد ما تفيت فيها</strong></p><p><strong>وروحت مدخلة الزب فيه بكل قوتي</strong></p><p><strong>ااااااي ااااااي براحة براحة عليا يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: براحة ايه يابن المتناكة ... انا هفشخ طيزك اللبوة دي</strong></p><p><strong>وفضلت ادخل الزب في طيزه الممحونة</strong></p><p><strong>وهو ولا الشرموطة في عز موحنها</strong></p><p><strong>وايده عمالة تدعك في زبه اللي كان منزل خيط من اللبن من كتر الشهوة اللي كان فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: يلا بقي يا كسمك. نكني زي ما نكتك</strong></p><p><strong>وروحت قلعت الزب الصناعي ورميتة علي السرير ونمت علي ضهري</strong></p><p><strong>والمتناك كمال فتح رجليا ودخل بزبه علي كسي علي طول وراح راشقة فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يابن الوسخة في حد ينيك الملكة بتاعتة كدة</strong></p><p><strong>برراحة علي كسي</strong></p><p><strong>كمال :: حاضر هنيكك براحة اوووي</strong></p><p><strong>وبدأ يدخل زبة براحة ويسحبة براحة اكتر لغاية اخره ويرجعة يدخلة تاني للأخر</strong></p><p><strong>ااااه اااااااه ايوة كدة... جميل جميل اوووووي</strong></p><p><strong>نكني نكني يا منيوك</strong></p><p><strong>كمال :: انا ايه يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: انت متناك</strong></p><p><strong>كمال :: وايه تاني</strong></p><p><strong>انا :: وخول وشرموط .. والعيال بتنيكك في طيزك ااااااااه ااااااااااه.. يخرب بيت زبك</strong></p><p><strong>عارف يا خول انت .</strong></p><p><strong>كمال :: ايه ياقلبي</strong></p><p><strong>انا :: انت خسارة فيك الزب ده ... ده زب رجالة اووووووف اوووووف وانت خول مش راجل</strong></p><p><strong>كمال :: انا خول ليكي انتي بس يا قلبي</strong></p><p><strong>انا :: طب قوم نكني في طيزي .. اححححححح</strong></p><p><strong>قومت وفلئست له وقولت له نضف طيزي اول يابن اللبوة</strong></p><p><strong>نزل علي ركبة وفتح طيزي بأيده وبقي عمال يلحس خرمي</strong></p><p><strong>اااااااه ااااااايووووة كدة .. الحس طيز ستك ونضفك بلسانك يا متناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما لحس خرم طيزي ونضفها بلسانة قام ومسكني من وسطي وشدني له وحط زبه علي خرم طيزي وبقي عمال يحرك زبه علي طيزي وبعدين بدأ يغرز زبه فيا</strong></p><p><strong>وسط اهاتي الممحونة لغاية ما بقي زبه كلة في طيزي</strong></p><p><strong>اااااححححححححح احححححححححححح</strong></p><p><strong>يالهوووووي ايه الجماااال ده .. نكني يابن الكلب نكني اووووووووي</strong></p><p><strong>فضل كمال يديني في طيزي ويرزع زبه فيا وانا بتاوه وبتشرمط لغاية ماجابهم في طيزي ... وبعد ما خلص وشال زبه مني</strong></p><p><strong>بقيت احط صباعي في طيزي واجيب اللبن منها واحطة في بوق المنيوك بتاعي</strong></p><p><strong>علشان يدوق طعم لبنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ارتحنا شوية وبعدين فضلت طول الليل انيك في كمال بالزب الصناعي واعملة كأنة مرة شرموطة جايبها من الكباريه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثامن عشر</strong></p><p><strong>.......................</strong></p><p><strong>سعيد سبيرتو :: ياجدع انت بقالك اسبوع قاعد لا بتكلم حد ولا بتخلي حد فينا يكلمك وحتي الفسحة بتفضل قاعد في الزنزانة ومش بترضي تخرج معانا .. في ايه ما تفطمني يا صاحبي يمكن اقدر اساعدك</strong></p><p><strong>حسن :: مفيش يا سعيد قولتلك مليون مرة مرة مفيش</strong></p><p><strong>سعيد :: لا فيه وبحق العيش والملح وايام السجن اللي جمعتنا فيه وانا مش هسكت ولا هيهدالي بال غير لما اعرف فيه ايه</strong></p><p><strong>يجدع دانت عارف معزتك عندي</strong></p><p><strong>حسن حط راسة علي الحيطة وسرح في اختة وحنيتها وبقي بيفتكر كل لحظة كان شايفها سعيدة ومبسوطة .. افتكر يوم خطوبتها وهي بتبوس ايده</strong></p><p><strong>وراح مصرخ بعلو صوتة من غير ما يحس</strong></p><p><strong>ماشي يا سيد الكلب</strong></p><p><strong>سعيد :: مين سيد ده وايه حكايتة</strong></p><p><strong>حسن :: انا هحكيلك لاني مبقتش قادر علي النار اللي في صدري</strong></p><p><strong>وبدأ يحكي ل سعيد كل الكلام اللي قالوا احمد له في الزيارة السابقة</strong></p><p><strong>سعيد :: وحيات شنبي ده ول يكون علي مره سيد ده ل اوصلة لكان في بطن امة وهقتلة يا حسن .. انا كلها شهرين وخارج واوعدك يا صاحبي هوصل له وهجبلك بطنة</strong></p><p><strong>حسن :: انا عايز اخرج من هنا يا سعيد</strong></p><p><strong>..النار قايدة فيا ومش عارف انام من يوم ما احمد زراني</strong></p><p><strong>سعيد :: الهروب من هنا مستحيل يا سيد</strong></p><p><strong>انت شايف السجن هنا عامل ازاي ... النملة اللي جوه متعرفش تخرج</strong></p><p><strong>حسن :: انا هتجنن يا سعيد</strong></p><p><strong>سعيد :: المهم نتأكد من المعلومات اللي قالها احمد .. بص انا عايزك تشوف اختك بتروح فين بالليل من غير ما تحسسها انك عرفت حاجة.. وانا ليا رجالتي بره هخليهم يتقسوا ويجبولك التفاصيل</strong></p><p><strong>حسن :: ماشي يا سعيد .. عموما هي جيالي زيارة المفروض بكره</strong></p><p><strong>سعيد :: **** يقدم اللي فيه الخير وان شاء اللع اختك هتطلع مظلومة وكل الكلام اللي ييتقال عليها كدب ... بس انت روق وسبها علي ****</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>....................</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم كان ميعاد زيارة حسن اخويا في السجن اشتريت كل حاجة امبارح الضهر علشان مواعيد الشغل بتاعتي وكنت شايلهم</strong></p><p><strong>صحيت النهاردة من الفجر وقومت علقت علي اللحمة علي النار وعملت له صنية بسبوسة علي شوية فاكهه وكام خرطوشة سجاير لزمايلة في السجن</strong></p><p><strong>روحتلة الزيارة وكان وشة متغير وباين عليه شايل هموم الدنيا</strong></p><p><strong>انا :: مالك ياحسن وشك متغير ليه</strong></p><p><strong>حسن :: مفيش .. انتي عاملة ايه وامك عاملة ايه</strong></p><p><strong>انا :: كلنا بخير يا حسن .. بس انا حاسة ان فيك حاجة متغيرة</strong></p><p><strong>حسن :: انتي جايبة الحاجات دي كلها منين مع اني عارف ان الظروف مش قد كدة</strong></p><p><strong>انا :: مانت عارف ياحسن انا اشتغلت في مستشفي خاص ومرتبها حلو</strong></p><p><strong>حسن :: اه صحيح مانتي قولتيلي باين</strong></p><p><strong>هو انتي شغالة في مستشفي ايه</strong></p><p><strong>انا :: ايه ؟ اه .. اه انا انا شغالة في مستشفي .</strong></p><p><strong>حسن :: ايه نسيتي اسم المستشفي اللي شغالة فيها ؟</strong></p><p><strong>انا :: لا بس سؤالك غريب .. هو في ايه ياحسن ؟</strong></p><p><strong>حسن :: لا مفيش ... الا صحيح مفيش اخبار علي سيد</strong></p><p><strong>انا :: بتسأل علي سيد ليه يا حسن ... ما انا برضو قولتلك انة اتزفت اتجوز</strong></p><p><strong>حسن :: اه ... متعرفيش هو ليه سابك وراح اتجوز واحدة تانية</strong></p><p><strong>انا :: علشان هو ابن كلب وانسان واطي يا حسن .. هو في ايه .. انت حد قالك عني حاجة . عموما سيد **** ادالة جزائة واهو هو دلوقت محبوس وان شا**** ان ش**** هياخد اعدام</strong></p><p><strong>حسن : محبوس ؟ محبوس فين وليه ؟</strong></p><p><strong>انا عارفة اهو محبوس وخلاص علشان قتل حماه ... لكن انت بتسأل الأسئلة دي كلها ليه ياحسن ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن :: مقولتليش اسم المستشفي ايه سهام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الزيارة انتهت</strong></p><p><strong>حسن ثواني ياشويش عبدة معلش ... شغالة في مستشفي ايه يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: شغالة في مستشفي خاص ياحسن متعرفهاش وعموما اسمها مستشفي الدكتور مهيمن العزيزي في وسط البلد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مشيت من عند حسن وانا متأكدة ان الكلام اللي بيتقال عليا في المنطقة وصلة</strong></p><p><strong>وانا معرفش ليه قولت له علي اسم مستشفي مش موجودة اصلا .. قولت في بالي يعني هو هيخرج من السجن ويروح يسأل</strong></p><p><strong>روحت البيت وانا دماغي بتودي وبتجيب</strong></p><p><strong>ماما :: اخوكي عامل ايه يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: كويس ياماما .. كويس</strong></p><p><strong>ماما :: نفسي اشوفة بره السجن قبل ما اموت</strong></p><p><strong>انا :: **** يديكي طولة العمر ياماما والصحة وتشوفيه بره السجن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت الاوضة بتاعتي وقعدت علي السرير ودماغي مش عايزة تفصل وكنت متأكدة ان حد راح لحسن زيارة وقالوا علي حاجة عني</strong></p><p><strong>وخصوصا انة كمان سأل علي سيد</strong></p><p><strong>طلعت تليفوني واتصلت علي شيماء وحكيت ليها اللي حصل بيني وبين حسن</strong></p><p><strong>شيماء :: كدة الموضوع يقلق فعلا يا سهام</strong></p><p><strong>واخوكي حد وصلة حاجة عننا</strong></p><p><strong>انا :: طب والعمل</strong></p><p><strong>شيماء :: العمل عمل **** بقي يا سهام</strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن بعد الزيارة ما خلصت راح قعد علي سريرة وبقي سرحان في الكلام اللي قالتة اختة سهام</strong></p><p><strong>سعيد سبيرتو جه قعد جنب منة وبصوت واطي .. ايه يا حسن الأخبار</strong></p><p><strong>حسن :: مش عارف يا سعيد .. حاسس ان اختي بتكدب عليا لما سالتها عن اسم المستشفي اللي شغالة فيها .. خافت ووشها اتغير ومقالتش علي اسم المستشفي غير</strong></p><p><strong>بعد ما سألتها تاني</strong></p><p><strong>سعيد :: قولي وانا هخلي زمايلي يرحوا يسألوا عن المستشفي في وعنها هناك... ويمكن اختك تطلع صادقة</strong></p><p><strong>حسن :: مش باين يا سعيد . عموما المستشفي في وسط البلد واسمها مستشفي الدكتور مهيمن العزيزي</strong></p><p><strong>سعيد :: اختك اسمها سهام مش كدة</strong></p><p><strong>حسن :: ايوة ... واللي اسمة سيد خلاص مش هعرف اوصلة</strong></p><p><strong>سعيد :: ليه .. سافر ؟</strong></p><p><strong>حسن :: محبوس في قضية قتل حماه</strong></p><p><strong>سعيد :: قتل ..... طب ما ده حلو اووووي</strong></p><p><strong>كدة هو اللي هيجيلنا برجليه ...</strong></p><p><strong>حسن :: ازاي ؟</strong></p><p><strong>سعيد :: طالما متهم في قضية قتل .. يبقي هيجي هنا ... كلها ايام ويجيلنا</strong></p><p><strong>حسن :: بجد ! ياريت يا سعيد ياريت</strong></p><p><strong>سعيد :: بس بقولك ايه يا صاحبي ... اخد الحق حرفة... عايزين ناخد حقنا من غير ما ناخد يوم حبس زيادة</strong></p><p><strong>يعني مش لازم حد يحس ان فيه بينك وبين سيد ده حاجة .. وتعاملة كويس ... علشان لما نعمل فيه اللي عايزينة ... الشكوك متحمش حولين مننا ... انت فاهمني</strong></p><p><strong>حسن :: بس يجي يا سعيد .... اشوفة بس</strong></p><p><strong>سعيد :: متقلقش جاي جاي .. المهم نتحكم احنا في نفسنا</strong></p><p><strong>...................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة تلاتة كنت بكنس المدخل بتاع البيت وخالتي نصرة وجوزها عم محسن وابنهم الصغير وليد كانوا نازلين وشكلهم كانوا رايحين مشوار او زيارة لحد</strong></p><p><strong>خالتي :: ازيك يا سهام يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: كويسة ياخالتي ايه انتوا رايحيين زيارة لحد ولا ايه</strong></p><p><strong>عم محسن :: مامتك عاملة ايه يابنتي</strong></p><p><strong>خالتي نصرة :: ايوة مسافرين الشرقية هنقعد هناك يومين تلاتة فرح بنت اخت عم محسن بكرة</strong></p><p><strong>انا :: ماما كويسة ياعم محسن .. تروحوا وترجعوا بالسلامة .. امال ابراهيم مش رايح معاكم ؟</strong></p><p><strong>نصرة :: ابراهيم قاعد علشان شغلة قالي مينفعش ياخد اجازة</strong></p><p><strong>انا :: اه **** يعينة</strong></p><p><strong>اول ما خالتي وجوزها وابنهم مشيوا دخلت بسرعة لماما وقولتلها انا رايحة اشتري شوية طلبات</strong></p><p><strong>وطلعت جري خبطت علي شقة ابراهيم</strong></p><p><strong>اول ما ابراهيم فتح .. وكان لابس شورت بس ومن غير فلنة</strong></p><p><strong>سهام دخلت وقفلت الباب وراها وابراهيم كان مستغرب ان سهام عرفت ان مامتة وابوه مش موجودين</strong></p><p><strong>سهام :: انت هتفضل متنح كدة كتير .. ايه موحشتكش</strong></p><p><strong>ابراهيم :: وحشاني طبعا بس ايه ده انتي ايه يابنتي مركبة كاميرات .. عرفتي منين ان بابا وماما مش هنا ؟</strong></p><p><strong>انا :: مانا كنت بكنس السلم وهما نازلين وعرفت انهم رايحين الشرقية لفرح بنت اخت عمو محسن</strong></p><p><strong>ابراهيم :: ههههههههه انتي مش سهلة خالص</strong></p><p><strong>انا :: طب ايه مفيش حضن ووحشتيني يا سهام</strong></p><p><strong>روحت انا اللي حضناه واخدت خدوده يأيدي ومسكت شفايفة بشفايفي قطعتهم من البوس</strong></p><p><strong>وابراهيم حضني اوي وايده نزلت علي طيزي وبقي بيضم وسطي لوسطة وحسيت بزبه بيقف عليا وراح بين فخادي</strong></p><p><strong>انا :: تعالا بقي وريني الاوضة بتاعتك</strong></p><p><strong>دخلت مع هيما وهو حاطط ايده علي كتفي</strong></p><p><strong>اول ما شوفت الأوضة بتاعتة</strong></p><p><strong>حسيت احساس كدة غريب وكنت بروح بعيني لكل ركن فيهة</strong></p><p><strong>كانت اوضة بسيطة حيطانها غرقانة بصور ممثلات ومطربين .. والسرير بتاعة تحت الشباك وجنب السير مكتب عليه جهاز كمبيوتر .. قعدت علي السرير وهيما قعد جنبي</strong></p><p><strong>انا :: الأوضة بتاعتك جميلة اوي يا هيما</strong></p><p><strong>روحت نايمة علي ضهري وايدي تحت راسي</strong></p><p><strong>وابراهيم نام فوق مني وايده علي بطني ونزل عليا بشفايفة . حسيت بأنفاسة بتختلط بأنفاسي وايده بدأت تتحرك وتنزل تنزل تنزل لغاية ما بقت فوق كسي</strong></p><p><strong>وانا ايدي راحت لراسة وبقيت بنزلها عليا وبمص في شفايفة .. وباخد لسانة امصة</strong></p><p><strong>وايده عمالة تحسي علي كسي وصباعة بتغرز بين فخادي وانا ضامة رجليا وقافلة بكسي علي ايده وبمص شفايفة ومش شبعانة من انفاسة اللي بتدخل صدري</strong></p><p><strong>اتقلبنا علي السرير وبقيت انا اللي فوق منة</strong></p><p><strong>نايمة عليه بجسمي كلة وصباع ايدي بلعب في حلمة بزازه</strong></p><p><strong>وبدأت اهات هيما تطلع منة لانة كان بيثار جدا من حلمات صدره وده خلاني انزل عليهم بشفايفي امصهم واعضعضهم براحة بسناني</strong></p><p><strong>وبقيت حاسة بزبه اللي خابط في كسي وانا عمالة احرك وسطي وكسي عليه</strong></p><p><strong>نزلت بجسمي ولساني علي بطنة لغاية ما بقيت قدام زبه .. بصوابعي رفعت الشورت</strong></p><p><strong>وابتسمت وانا ببص علي زبه اللي كان واقف اوي تحت</strong></p><p><strong>هو انت علي طول زبك واقف كدة يا هيما</strong></p><p><strong>هيما :: هو فيه حد بيخليه واقف كدة غيرك انتي</strong></p><p><strong>انا :: ومالوا خليه يقف عليا انا احسن ما يقف علي غيري.. وروحت مدخلة ايدي ومسكتة وطلعتة من تحت الشورت</strong></p><p><strong>احلي زب ده يا خواتي ... امممممم بطعمة جميل اوي امممممم امممممم اممممممم</strong></p><p><strong>وبيضانة ايه ده .. يالهوي عليهم .. عايزه امسكهم وامصهم اوي ياهيما</strong></p><p><strong>اموو اموووو اه اه .. ياخرابي. عليهم</strong></p><p><strong>ااااححححححححححححح</strong></p><p><strong>وطلعت اخدت راس زبه وبقيت عمالة امص فيها. امووو امووووو امووو ااااااه اااااه</strong></p><p><strong>ايه الجمال ده ... مش شبعانة من مص زبك .. امووو امووو اموووو</strong></p><p><strong>وابراهيم ماسكني من راسي وعمال يدخل زبه في بوقي</strong></p><p><strong>كنت لابسة جلبية بيتي خفيفية. قلعتها وقلعت البر ( السنتيان ) ونزلت لزبه وتفيت عليه وحطيتة بين بزازي وانا ضامة بزازي بأيدي وعمالة ادعك زبه في بزازي وكل شوية اتف علي زبه علشان يتزفلط بين بزازي</strong></p><p><strong>اااححححححححح اححححححححح</strong></p><p><strong>مش قادرة يا هيما اقاوم زبك .. مش قادرة اسيبة ااااااه ااااااااااه</strong></p><p><strong>هيما :: قومي واقعدي علي زبي .. كسي وحشني اووووي</strong></p><p><strong>انا :: بس كدة .. ده يوم المني لما اقعد علي زبك ويدخل كسي</strong></p><p><strong>قومت وقلعت الكلوت وهيما اخدة مني وحطة علي وشة وبقي عمال يشم فيه</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قومت وطلعت فوق هيما ونزلت وانا ماسكة زبه وحطيتة علي فتحة كسي وبدأت انزل</strong></p><p><strong>اول ما راس زبه لمست خرمي</strong></p><p><strong>ايووووه .. ادخل بقي يابن المتناكة في كسي</strong></p><p><strong>وروحت نازلة عليه وقعدت بكامل جسمي علي زبه وايدي ساندة علي بطنة</strong></p><p><strong>وبدأت اروح بكسي لورا واطلع لقدام</strong></p><p><strong>وانا هايجة اوووووي</strong></p><p><strong>يالهوي ياهيما يالهوي علي زبك وهو في كسي ااااااااااه متعة يا ابراهيم متعة اووووي</strong></p><p><strong>ابراهيم ماسكني من وسطي وانا شغالة اروح واجي علي زبه اللي راشق جوايا</strong></p><p><strong>بعدين نزلت علي حلمات بزازه وبقيت عمالة امصها وافركها بصوابعي</strong></p><p><strong>وهو بصباعة وراح لطيزي وبقي بيحرك صباعة علي خرم طيزي .. خلاني ولعت اكتر ما انا مولعة</strong></p><p><strong>ابراهيم :: تتجوزيني يا سهام</strong></p><p><strong>انا :: وقفت وانا قاعدة علي زبه من المفاجئة</strong></p><p><strong>انا ::انت شكلك وانت هايج بتقول كلام مش عارف معناه</strong></p><p><strong>ابراهيم :: انا بتكلم بجد .. انا من زمان وانا نفسي اتجوزك وانا عارف ان اللي حصلك كان بسبب ظروف انتي ملكيش ذنب فيها</strong></p><p><strong>ماتيجي نفتح صفحة جديدة وتكوني ليا لوحدي</strong></p><p><strong>انا :: طب خلي الكلام ده بعد ما تجيب شهوتك .. لانة ممكن يتغير</strong></p><p><strong>وكملت طلوع ونزول علي زب ابراهيم وانا</strong></p><p><strong>عمالة افكر في الكلام اللي قالهولي وطبعا متأكدة ان جوازنا اصبح مستحيل بالعقل</strong></p><p><strong>قومت من علي زب ابراهم وروحت نايمة علي ضهري وابراهيم فتح رجليا</strong></p><p><strong>ونزل علي بطنة وبلسانة بقي عمال يلحس كسي اللي كان غرقان من شهوتي</strong></p><p><strong>انا :: اااااااه يا هيما اااااااااااه .. الحس كسي اوي يا هيما .. الحس كسي المتناك ده اللي مش شبعان نيك احححححححححح</strong></p><p><strong>دخل صباعة في طيزي وهو بيلحس كسي</strong></p><p><strong>ااايوووه يا ابراهيم ايوة يا حبيبي اااااااه</strong></p><p><strong>طيزي بتاكلني اووووي اوووووووف</strong></p><p><strong>رفعني اوي لفوق ودخل صباعين بدل صباع</strong></p><p><strong>وانا بصوت من كتر الموحنة اللي بقيت فيها</strong></p><p><strong>طيزي بقت هي مصدر ناري</strong></p><p><strong>قام وحط زبه بين شفرات كسي وهو ماسك رجليا وفاتحها وبقي عمال يروح ويجي بزبه بين شفرات كسي</strong></p><p><strong>ااحححححح احححححححح</strong></p><p><strong>دخلة يا هيما .. دخلة في كسي ابوس ايدك</strong></p><p><strong>مسك زبه وحط الراس علي فتحة كسي</strong></p><p><strong>وبقي بينزل بزبه لتحت وراح راشقة فيا</strong></p><p><strong>مرة واحدة خلاني شخرت من المتعة</strong></p><p><strong>ومسكتة من طيزه وبقيت بضمة عليا علشان يدخل زبه كلة ولو كان ينفع يدخل بيضانة كمان كنت خليتة دخلهم</strong></p><p><strong>نكني اوي يا هيما .. عايزة زبك يدخل كسي اووي</strong></p><p><strong>هيما بقي عمال يطلع زبه ويرزعة في كسي بكل قوة وصوت ارتطام لحمة في لحمي بقي عالي</strong></p><p><strong>ااه اه ياهيما ... ااااه ياقلبي... نكني في كسي</strong></p><p><strong>جامد .. انا كسي مش شبعان نيك منك .. اااااه</strong></p><p><strong>بعد ما كسي اتهري نيك من هيما قولت له نكني في طيزي اللي بتاكلني دي بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقومت وفلئست وهو جه من ورايا بزبه اللي عامل زي الصاروخ وبقي بيمشي زبه علي خرم طيزي وبيحننه وانا هايجة ومستنية راس زبه وهي بتعدي في طيزي</strong></p><p><strong>مسكني بعد ما وجه راس زبه علي خرم طيزي وبقي بيضغط بجسمة وبيشندني من طيزي عليه. وراس زبه المولعة بدأت تقتحمني وتعدي جوايا</strong></p><p><strong>ااااحححححححححححححخ</strong></p><p><strong>ايه يا هيما ده .. زبك حنين اوووي عليا</strong></p><p><strong>اااااخ اااااااااااااخ نكني بقي يا هيما</strong></p><p><strong>فضل هيما ينكني في طيزي الهايجة وزبه داخل خارج يحك في البورستاتا وناري بتذيد مش بتقل</strong></p><p><strong>وبصوابعي نزلت علي كسي وكنت عايزة اقطه زنبوري من الهيجان اللي بقيت فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما فشخني نيك في طيزي شال زبه وحطه في كسي وبقي بيرزع زبة فيا اكتر من خمس دقايق ولما حس امة خلاص هيجبهم</strong></p><p><strong>مسك فيا وكلبش وساب زبه يجيب لبنة في كسي وانا بحاول ابعد عنة وعمالة اصرخ فيه يشيل زبه لكنة مسبنيش غير لما مل كسي لبن وراح نايم علي السرير</strong></p><p><strong>انا :: ايه اللي انت عملتة ده .. انت عايز تخليني احمل</strong></p><p><strong>هيما :: ياريت .. نفسي اجيب عيل منك</strong></p><p><strong>انا :: انت مجنون مجنون وجريت علي الحمام وبقيت بغسل كسي وبدخل صوابعي في كسي علشان انزل اللبن</strong></p><p><strong>ولبست هدومي وانا مضايقة اوي من اللي عملة</strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرت الأيام وبعد تقريبا اسبوعين عربية الترحيلات بتاعة المساجين دخلت السجن ونزلت مساجين جدد لسة مصدرش فيهم حكم .. ما بين قتل وما بين سرقة بالأكراه</strong></p><p><strong>وتشيكل عصابي</strong></p><p><strong>وكان سيد من ضمن المساجين دي .. دخل اخد بطانية وترنج ابيض وحلق شعره واتوزع علي العنبر بتاعة ... والعنبر بتاعة كان في مكان تاني غير العنبر بتاع حسن</strong></p><p><strong>بعد كام يوم حسن شاف سيد وهو في الفسحة</strong></p><p><strong>حسن وقف في مكانة متمسمر وعروق وشة كلها ظهرت وكان معاه سعيد .. اللي شافة وشاف التغير الرهيب اللي علي وش حسن</strong></p><p><strong>سعيد :: ايه يا صاحبي انت تعرف المسجون ده</strong></p><p><strong>حسن :: هو ده سيد يا سعيد وراح علشان يضربة لكن سعيد مسكة من ايده وبصوت واطي.. احنا اتفقنا علي ايه ... اصبر وخليك هادي ... هيروح مننا فين .. ده عايزلة ترتيب خاص وشغل علي روقان</strong></p><p><strong>تعالي نمشي من هنا دلوقت</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن اتأكد من الناس اللي بعتها سعيد ان مفيش اصلا مستشفي بالاسم اللي اختة قالتلة عليها وتأكد من صدق كلام احمد اللي قالة علي اختة .. وقرر انة يقتل سيد .. ويقتل اختة ويغسل عارة بأيدة يكش بعد مليون سنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء التاسع عشر</strong></p><p><strong>....................</strong></p><p><strong>مرت الأيام وحسن بين جدران السجن مع عدوه اللدود سيد وكان بينهم عداوة ملحوظة وسيد كان دائم استفزاز حسن وحسن صابر ومتحكم في نفسة غصب عنة لغاية ما فاض بيه الكيل ...وكان فاضل اقل من شهر علي خروج سعيد سبيرتو</strong></p><p><strong>حسن :: بقولك ايه يا سعيد انا مش قادر اصبر اكتر من كدة</strong></p><p><strong>سعيد :: خلاص يومين بس و وهخليك تعمل كل اللي نفسك فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اليومين فاتوا كانهم شهور والساعات مبتمشيش ... وحسن مستني اللحظة اللي يطلع فيها مصرين سيد</strong></p><p><strong>قبل الأنتقام بليلة سعيد راح قعد مع حسن في سريرة وقالوا بكره واحنا في الفسحة</strong></p><p><strong>هنستني لما سيد يدخل الحمامات</strong></p><p><strong>وهتكون فيه رجالة مراقبة المكان. .. بمجرد ما سيد يدخل الحمام اتنين هيدخلو عليه</strong></p><p><strong>هيعدموه العافية وفيه ناس تاني هتكون بتراقب من بعيد ..</strong></p><p><strong>بعد ما سيد ياخد الطريحة التمام .. تدخل انت .. هتلاقي سكينة موجودة فوق علي مصطبة الشباك الحديد ... تاخدها وتخش تخلص علي امة وتخرج ولا من شاف ولا من دري</strong></p><p><strong>حسن :: تمام اهم حاجة الرجالة تراقب الدنيا كويس يا سعيد</strong></p><p><strong>سعيد :: عيب عليك يا صاحبي احنا مش هواه ولا لسة هنتعلم</strong></p><p><strong>سعيد راح علي سريرة وحسن مجالوش نوم في الليلة دي وعايز الصبح يطلع باي طريقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا تاني يوم في الفسحة .. حسن مترقب سيد وسعيد عيونة علي رجالتة</strong></p><p><strong>ورجالة سعيد كل واحد واقف في المكان اللي المفروض يكون فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسيد راح الحمامات وبمجرد ما دخل .. اتنين دخلوا وراه كسروه خالص انضرب لما اتعدم العافية وبعدين الرجالة خرجت وشاورو لحسن علشان يدخل له</strong></p><p><strong>حسن دخل والأتنين وقفوا جنب الحمام وولعوا سجاير وكأنهم بيكلموا بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيد علي الأرض وساند علي الحيطة ووشة كلة بيجيب ددمم</strong></p><p><strong>حسن دخل وقف قدامة وولع سيجارة</strong></p><p><strong>سيد رفع رقبتة لفوق وبص لحسن وضحك ضحك هستيري وقال</strong></p><p><strong>كنت عارف انك انت اللي ورا الناس دي</strong></p><p><strong>حسن :: انا عايز اعرف حاجة واحدة بس</strong></p><p><strong>ليه .. ليه تعمل كدة في اختي</strong></p><p><strong>ده جزائي ؟ ده جزائي اني دخلت بيتي وامنتك علي اختي</strong></p><p><strong>ليه دانا اديتك اختي وانت مكنش حيلتك جنيه وساعدتك واديتك فلوس الدهب من معايا ومعرفتش اختي ولا امي علشان متنزلش من عينيهم</strong></p><p><strong>سيد :: عارف ليه .. علشان انت رخصت اختك .. انت اللي خليتني اشوفها رخيصة اوي.. انت عايز ايه من واحد مش لاقي شغل</strong></p><p><strong>واخوها يوافق علي جوازي منها علي طول ومش بس كدة ده يديني فلوس علشان اشتري الدهب. وخصوصا ان البت حلوة</strong></p><p><strong>والف واحد يتمناها</strong></p><p><strong>حسن :: تقوم تضحك عليها وتخليها تسلم ليك</strong></p><p><strong>سيد :: كنت بشوف اختك كان الدم بيجري في عروقي وكنت ياما بتمني انها تكون تحتي ههههههههه لغاية ما في يوم استغليت انك في شغلك وامك في فرشة الخضار .. واغتصبتها واخدت شرفها ههههههه</strong></p><p><strong>ايوة يا حسن انا اغتصبت اختك ولو الأيام رجعت بيا تاني هغتصبها</strong></p><p><strong>حسن الدم فار في عروقة وبقي عمال يضرب في سيد بالشلاليت ومفيش علي لسانة غير يابن الكلب يابن الكلب</strong></p><p><strong>ومسك دماغة وبقي عمال يضربها في الحيطة لغاية ما سيد قطع النفس خالص</strong></p><p><strong>حسن خرج وجاب السكينة وقلع سيد بنطلونة .. وقطعلة زبه</strong></p><p><strong>وخرج فتح الحنفية وغسل ايده والسكينة</strong></p><p><strong>وخرج ولع سيجارة</strong></p><p><strong>الرجالة دخلت بعد ما حسن خرج .. ومسحوا البصمات من علي الابواب والحيطان والحنفيات ومشيوا</strong></p><p><strong>سعيد اخد من حسن السكينة ومسح بصماتة من عليها ورماها بعيد</strong></p><p><strong>بعد نص ساعة ميعاد دخول المساجين زنزانتهم وبعد التمام كان ناقص سيد</strong></p><p><strong>قلبوة السجن عليه ولقيوه مرمي في الحمام وخرقان في دمة وبتاعة مقطوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدنيا اتقلبت واتشال فيها مدير السجن ومتعرفش مين اللي عمل كدة في سيد</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كنت ناوية اروح زيارة ل اخويا ومن حسن حظي قبل ما اروح ل اخويا وبعد ما لبست هدومي ماما تعبت فغصب غني مروحتش لحسن وقعدت معاها في اليوم ده</strong></p><p><strong>وبالليل عرفت من التليفزيون اللي حصل لسيد ... وعرفت ان اللي عمل كدة اكيد اخويا... وبقيت حاسة برعب وخوف رهيب</strong></p><p><strong>لاني عارفة ان مهما طال الزمان اخويا مسيرة هيخرج وهيكون مصيري القتل</strong></p><p><strong>واللي كان هيجنني مين اللي راح ل اخويا وقالوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرت الأيام وانا كل ما ماما تسألني بتروحي ل اخوكي اقولها اه روحت وانا مكنتش بروح اصلا ... اروح لمين لحسن .. ده ممكن يقتلني هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>استمرت علاقاتي بحبيبي هيما وبقينا بنمارس الجنس كل ما الفرصة تسمح بكدة وكل مرة كان هيما يصمم انة يجيب لبنة في كسي انا اشتريت برشام منع الحمل علشان محملش منة وفي النفس الوقت ممنعوش من متعتة في تنزيل لبنة في كسي ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شهر وانا في الكباريه قاعدة بشرب كاس مع محسن وبضحك وبهزر ظهر قدامي حد</strong></p><p><strong>كان ليمكن اتوقع اني ممكن اشوفة قدامي</strong></p><p><strong>تاني خصوصا انة من فترة طويلة مختفي تماما .. والصدفة تخلينا نتقابل من تاني وفين في الكباريه</strong></p><p><strong>شوفت المنيل علي عينة رجب . داخل ومتشيك ولابس اللي علي الحبل ومعاه اتنين شبهه معرفش اتعرف عليهم فين</strong></p><p><strong>قعد علي طرابيزه 7 وابراهيم اول ما شافة جري علشان ينبهني ان رجب هنا علشان منظهرش له</strong></p><p><strong>انا :: لا يا هيما اخفي انت .. انا مش خايفة من البني الزبالة ده.. وفضلت ارقب رجب من بعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميحة جات وانا واقفة وببص علي الزفت اللي اسمة رجب</strong></p><p><strong>سميحة :: وقفة كدة ليه يابنتي انتي</strong></p><p><strong>انا :: مفيش يا سميحة</strong></p><p><strong>سميحة :: ايه الزبون ده دخل دماغك ولا ايه</strong></p><p><strong>انا :: تؤ تؤ .. ده معرفة قديمة وانا مستغربة بس انة جاي هنا .. اصلة بعيد عنك من النوعيات المعفنة ومكنش لاقي ياكل</strong></p><p><strong>سميحة :: اه بس من الواضح عكس كلامك</strong></p><p><strong>انا :: بقولك ايه .. ما تزوقي عليه ليلي</strong></p><p><strong>سميحة :: ايه عايزة تشوفي ميتة</strong></p><p><strong>انا :: عايزة بس اتأكد من حاجة</strong></p><p><strong>وبقيت بفتكر سرقة المحل واختفائة من بعدها... شكل البلية لعبت معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي راحت قعدت معاه فعلا. وبقي بيطلب ليها المشروبات وعمال يحط ايده علي ضهرها ويضحك معاها ويهزر</strong></p><p><strong>وفجاءة وهو بيكلمها في ودانها لمحني واقفة عند البار</strong></p><p><strong>فضل متنحلي شوية وبعدين اتكلم مع ليلي اللي بصتلي</strong></p><p><strong>فهمت انة بيسألها عليا ... روحت شاورت له وابتسمت</strong></p><p><strong>قام وقف وهو بصصلي وبوقة مفتوح</strong></p><p><strong>وانا بخطوات كلها دلع وثقة اتجهت للطربيزة بتاعتة</strong></p><p><strong>رجب :: معقول سهام شغالة هنا</strong></p><p><strong>انا :: معقول رجب ها رجب يجي مكان زي ده</strong></p><p><strong>رجب :: مالوا رجب ياسهام .. ها مالوا رجب</strong></p><p><strong>افكرك ؟</strong></p><p><strong>انا :: هو انت حد قالك اني نسيت .. دانت سبب رئسي وقوي من ضمن اسباب اني اشتغل في مكان زي ده</strong></p><p><strong>رجب :: طب ما تقعدي طالما انا سبب النعمة اللي انتي فيها</strong></p><p><strong>لفيت وسحبت كرسي وقعدت علي الطرابيزة</strong></p><p><strong>ورجب كلم ال اتنين اللي معاه وقالهم سبوني مع سهام لوحدنا</strong></p><p><strong>ليلي والأتنين راحو قعدو علي طربيزة تانية</strong></p><p><strong>وانا قعدت مع رجب</strong></p><p><strong>انا :: خد بالك قعدتي معاك هتكلفك ؟</strong></p><p><strong>رجب :: تكلف يا سهام زي ما تكلف ... وطلب زجاجة وسكي</strong></p><p><strong>انا ابتسمت وحطيت ايدي علي خدي</strong></p><p><strong>لا ده باين كدة السرقة عاملة معاك شغل جامد</strong></p><p><strong>رجب :: ههههههه البركة في محل عاطف .. اصلة ياحبيبتي كان فتحة خير علينا</strong></p><p><strong>انا :: طب كويس انك اعترفت اخيرا</strong></p><p><strong>رجب :: بقولك ايه .. ما تيجي تباتي الليلة معايا</strong></p><p><strong>انا :: انا ابات معاك انت ؟ ههههههههه لا ده كان زمان وجبر</strong></p><p><strong>رجب :: نعم يا روح امك</strong></p><p><strong>انا :: لا كلة الا قلة الأدب ... الشتيمة والاهانة دي كانت زمان لما كنت البنت الهبلة والغلبانة</strong></p><p><strong>اللي كانت خايفة منك.. دلوقت انت متعرفش انا بقيت ايه .. واعرف مين .. بأشارة مني</strong></p><p><strong>مش هتشوف النور</strong></p><p><strong>رجب :: ااااااه ماشي يا سهام ... حقك</strong></p><p><strong>انا :: اوعي تنسي تحاسب علي ازازة الوسكي</strong></p><p><strong>اصل هنا اللي تتفتح لازم يتحاسب عليها</strong></p><p><strong>مش زي زمان ... بالأذن بقي. ورايا شغل اموووه</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.....................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن بعد ما قتل سيد حس براحة نفسية وانة اخد بطار اللي فتح اختة لكن كان جواه رغبة قوية وملحة انة يهرب من السجن علشان يكمل باقي المفروض يعملة</strong></p><p><strong>وانة يغسل عارة ويقتل اختة اللي حطت راسة في الوحل وبقت شغالة في الدعارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>من بعد ما سعيد خرج من السجن بقي حسن هو الكل في الكل وكلمتة بتمشي علي الكبير قبل الصغير لكن حسن مكنش ظالم وكان ديما بيقف في صف المظلوم في السجن</strong></p><p><strong>المظلوم بين المساجين وبعضها</strong></p><p><strong>لو حد استقوي علي ضعيف كان بياخدلة حقة</strong></p><p><strong>حسن بقي محبوب من المساجين ومن الظباط وصف الظباط اللي في السجن</strong></p><p><strong>وكان حسن السير والسلوك وعمرة ما افتعل مشكلة بخلاق قتلة لسيد وقطع زبه</strong></p><p><strong>ومحدش عرف مين اللي عمل العملة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفي يوم صف الظابط قال لحسن جايلك زيارة ياحسن اول حاجة فكر فيها حسن</strong></p><p><strong>ان اختة اخيرا فكرت تزورو .. او امة المريضة وكان نفسة اوي انة يشوف امة</strong></p><p><strong>لكن صف الظابط قالوا ده سعيد سبيرتو هو اللي جه يزورك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن راح وقابل سعيد</strong></p><p><strong>سعيد :: ازيك يا حسن وحشني يا صاحبي</strong></p><p><strong>حسن :: كويس يا صاحبي انت عامل ايه</strong></p><p><strong>سعيد :: اهو الدنيا ماشية</strong></p><p><strong>سعيد :: اسمعني وركز معايا في اللي هقولوا</strong></p><p><strong>علشان بكره انت هتكون بره السجن</strong></p><p><strong>حسن :: ياريت يا سعيد</strong></p><p><strong>سعيد :: امسك البرشامتين دول الساعة 4 الفجر هتبلعهم .. الساعة 4 ماشي .. بعد ساعة بالظبط هتحس بمغص هيقطع بطنك</strong></p><p><strong>وهتبتدي ترجع وجسمك كلة هيسقع</strong></p><p><strong>الاعراض دي كلها اعراض تسمم .. الدكتور هيدخل يكشف عليك وهيقول ان عندك تسمم وهينقلوك بسرعة للمستشفي</strong></p><p><strong>حسن :: خلي الدكتور عرف</strong></p><p><strong>سعيد :: متخفش انا ظبطت كل حاجة والدكتور قابض</strong></p><p><strong>حسن :: طالما الدكتور قابض لذمتها ايه اخد البرشام</strong></p><p><strong>سعيد :: لازم كل حاجة تبان طبيعي</strong></p><p><strong>احنا بره هتكون عيونا عليك .. وفي الطريق هنهجم علي عربية الأسعاف وهنهربك وهناخدك عندنا الصف .. تقعد شوية معانا علي مالدنيا تهدي وبعدين تعمل اللي نفسك فيه مع اختك</strong></p><p><strong>اه علي فكرة هنجبلك لبس ظابط معانا وهتلبسة بعد ما نهربك .. اعمل حسابك تحلق دقنك قبل ما تاخد البرشامتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 7 بالليل حسن حلق دقنة فعلا زي ما سعيد قالوا وبعدين طلع علي سريرة وحط ايده تحت راسة وبقي بيدعي **** ان سعيد ينجح في تهريبة بره السجن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 4 حسن اخد البرشام زي ما متفق مع سعيد وبعد نص ساعة بدأ يحس انة بردان وجسمة متلج والعرق بيصب من جسمة ومغص رهيب كان هيقطع بطنة</strong></p><p><strong>حسن صوت صراخة كان جايب اخر العنابر</strong></p><p><strong>وبقي مرمي علي الأرض وبيضرب بأيده علي الأرض والمساجين بتخبط علي باب الزنزانة علشان يلحقوا حسن اللي بيموت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مدير السجن والظباط وصف الظباط بقي كلهم جوا الزنزانة ومدير السجن طلب الدكتور يجي بسرعة علشان يكشف عليه</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور قال ان دي حالة تسمم ولازم يتنقل بأسرع وقت للمستشفي</strong></p><p><strong>مدير السجن طلع عربية اسعاف وعربية شرطة تأمنة وخرجنا فعلا</strong></p><p><strong>وفي نص الطريق سمعت ضرب نار متبادل</strong></p><p><strong>والعربية الأسعاف وقفت والباب اتفتح</strong></p><p><strong>كان اكتر من عشرين راجل مسلح</strong></p><p><strong>فكوه الكلبشات من ايدي ونزلوني من العربية</strong></p><p><strong>وسط رجال الشرطة اللي نايمين علي بطنهم وحطين ايدهم فوق راسهم</strong></p><p><strong>والاسلحة اتاخدت منهم وحطوها في عربية الاسعاف وقفلو عليها</strong></p><p><strong>اخدوني وركبوني عربية نص نقل ومشينا في طريق الأتستوراد وعند مدينة مايوه. العربية النقل وقفت علي جنب . بجوار عربية ملاكي وكان فيها سعيد</strong></p><p><strong>سعيد حمدلة بالسلامة ياحسن</strong></p><p><strong>انا :: يسلمك يا سعيد</strong></p><p><strong>حسن :: البس البدلة دي</strong></p><p><strong>لبست البدلة بتاعة الظابط ومشينا .. روحنا بلدة الصف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء العشرون والأخير</strong></p><p><strong>..........................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 6. صباحا روحت البيت .. يدوب قلعت هدومي ولبست ترنج. ولسة هنام سمعت تخبيط جامد جدا علي الباب</strong></p><p><strong>قومت بسرعة وانا عمالة ازعق . طيب طيب جاية افتح اهو . وماما صحيت وخرجت من الأوضة هي كمان</strong></p><p><strong>واول ما فتحت الباب لقيت قدامي اكتر من عشرا عساكر وظابط واتنين امناء شرطة</strong></p><p><strong>الظابط :: فين حسن</strong></p><p><strong>انا :: حسن محبوس يا باشا</strong></p><p><strong>الظابط :: انتي هتستعبطي يا روح امك</strong></p><p><strong>انا :: انا مش فاهمة حاجة</strong></p><p><strong>ماما :: في ايه يا حضرة الظابط .. مالوا حسن</strong></p><p><strong>حسن :: حسن هرب النهاردة ياحاجة</strong></p><p><strong>دور يابني جوه</strong></p><p><strong>انا سمعت كلمة ان حسن هرب وحسيت ان جالي اسهال .. وبطني وجعتني جدا</strong></p><p><strong>وكنت متأكدة ان حسن هرب من السجن علشان يقتلني</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>العساكر مفيش حد جواه</strong></p><p><strong>الظابط :: مش محتاج انبه عليكم ان حسن لو</strong></p><p><strong>ظهر لازم يسلم نفسة هو كدة كدة هيطلع حسن سير وسلوك واسمة كان محطوط في</strong></p><p><strong>الناس اللي هتاخد اعفي بقرار جمهوري بمناسبة عيد 6 اكتوبر</strong></p><p><strong>ماما :: حاضر يابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما الظابط مشي دخلت الحمام وبقيت عمالة ارجع من كتر ما كنت خايفة ومرعوبة</strong></p><p><strong>الصبح روحت اشتري شوية حاجات لحظت ان المنطقة كانت متلغمة مخبرين</strong></p><p><strong>اشتريت الطلبات وروحت البيت وانا مستنية حسن يدخل علينا في اي وقت وفي ايده السكينة علشان يقتلني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات اسبوع وبطلت اروح الكباريه خالص</strong></p><p><strong>وقولت لشيماء تبلغ طارق اني خلاص مش نازلة الشغل تاني علشان اخويا هرب من السجن</strong></p><p><strong>وطارق قالها لا ماجيش خالص مش عايزها مش ناقص انا اخوها يطب عليها في الكباريه ويعملنا مصيبة.. قوليلها ... متجيش تاني طول الأسبوع ده حسن مظهرش وبدأت احس</strong></p><p><strong>بغممان نفس وترجيع وريحة الأكل مش طيقاها وافتكرت اني اخدت برد في معدتي</strong></p><p><strong>لغاية ما كنت قاعدة مع شيماء في اوضتي</strong></p><p><strong>كانت بتيجي تقعد معايا</strong></p><p><strong>وبتشتكي ليا من رجب علشان لاف عليها في الكباريه وطلب منها تساعدة في سرقة الكباريه وانا نبهت عليها مطوعوش لانة بني ادام. زبالة وملوش امان</strong></p><p><strong>شيماء :: طب اعمل ايه ياختي</strong></p><p><strong>شيماء :: عرفي طارق باللي طلبة منك الزفت رجب</strong></p><p><strong>انا :: ده ممكن رجب يقتلني فيها</strong></p><p><strong>انا :: قولي لطارق وهو هيتصرف</strong></p><p><strong>شيماء لحظت عليا اني كل شوية اروح الحمام ارجع واجيب اللي في بطني</strong></p><p><strong>شيماء :: بت يا سهام مالك</strong></p><p><strong>انا :: مش عارفة بس معدتي بقالي كام يوم هتموتني وحاسة بغممان علي طول</strong></p><p><strong>شيماء :: عملتي تحليل حمل ؟</strong></p><p><strong>انا :: يا مصيبتي حامل ...</strong></p><p><strong>شيماء :: اللي بتقوليه ده ملوش غير معني واحد ... انك حامل</strong></p><p><strong>انا :: يالهوووي يالهوووي دي مصيبة</strong></p><p><strong>شيماء :: هاتي تحليل حمل والصبح قبل ما تفطري حللي واطمني علي نفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم قومت وروحت جبت تحليل الحمل من الصيدلية وروحت البيت</strong></p><p><strong>وعملت التحليل وطلعت النتيجة بعد لحظات</strong></p><p><strong>انا فعلا حامل .. خرجت وبقيت عمالة الف في الأوضة والطم علي وشي ومش عارفة اعمل ايه</strong></p><p><strong>اتصلت ب هيما وصحيتة من النوم</strong></p><p><strong>هيما :: انا حامل يا هيما</strong></p><p><strong>هيما :: نعم ؟ انتي بتقولي ايه</strong></p><p><strong>انا :: بقولك انا حامل ... حامل ياهيما .. حسن كدة هيقتلني هيقتلني</strong></p><p><strong>هيما :: ويقتلك ليه ... انا هتجوزك</strong></p><p><strong>انا :: انت بتهزر يا هيما</strong></p><p><strong>هيما :: و**** بتكلم بجد .. انا هخلي بابا وماما يكلمو مامتك النهاردة وهخطبك</strong></p><p><strong>قفلت مع هيما وانا مش مصدقة .. معقول هيما بيحبني للدرجادي .. معقول هيتجوز واحدة نامت مع رجالة بعدد شعر راسها</strong></p><p><strong>طب يضمن منين ان اللي في بطني ده ابنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي المغرب .. هيما اتصل بيا وقالي انة كلم باباه ومامتة وهما فرحانين اوي اني عايز اتجوزك وماما هتكلم مامتك النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا :: والنبي بتتكلم بجد يا هيما ... احلف انك عايز تتجوزني بجد والدموع بدأت تنزل سيول علي خدي .. اخيرا لقيت اللي هيستر لحمي واعيش في ضلة.. اخيرا هكون لراجل واحد بس اعيش خدامة تحت رجليه</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل خالتي نصره نزلت قعدت مع ماما وكلمتها علي جوازي من ابنها وطلبت ايدي رسمي ل ابنها .. لكن ماما قالت ل خالتي مقدرش اوفق غير لما اخد رئي حسن</strong></p><p><strong>خالتي :: طيب حسن هربان ياختي ... العيال ذنبهم ايه .. وحسن لو موجود هيوافق</strong></p><p><strong>انا عايزة اجوز ابني قبل ما اموت وافرح بيه</strong></p><p><strong>ماما :: خلاص ياختي بس هاخد رئ سهام</strong></p><p><strong>خالتي :: ومالوا ياحبيبتي خدي رئيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماما بعد ما خالتي نصرة مشيت سألتني ايه رئيك في ابراهيم ابن عمك محسن جارنا اللي فوق</strong></p><p><strong>انا :: مالوا ياماما .. شاب كويس ومحترم</strong></p><p><strong>ماما :: طلب ايديك ... ايه رئيك</strong></p><p><strong>انا :: بجد ؟ هو شاب محترم ومفهوش عيب</strong></p><p><strong>ماما :: خلاص انا هقولهم اننا موافقين</strong></p><p><strong>ونعمل الخطوبة والفرح لما اخوكي يظهر</strong></p><p><strong>انا :: اخويا ؟ ... قولت في بالي واللي في بطني ده اعمل فيه ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتصلت بهيما وقالي بصي سيبي امك عليا</strong></p><p><strong>انا من بكره هنزل ادور علي شقة بالأيجار</strong></p><p><strong>انا :: وتدور علي شقة ليه ما شقتي موجودة</strong></p><p><strong>انت ناسيها</strong></p><p><strong>هيما :: لا انا عايز اجيب شقة بالايجار وانا اللي ادفع ايجارها</strong></p><p><strong>انا :: وانا وانت ايه يا هيما .. عموما ابقي ادفعلي انا الايجار ياسيدي.. والشقة مفروشة من كلة يعني ملكش حجة ... بس ليا طلب</strong></p><p><strong>هيما :: طلب ايه ... ماما تعيش معانا</strong></p><p><strong>هيما :: انا اصلا اللي كنت هطلب منك كدة</strong></p><p><strong>هيما دخل ل باباه وقالوا انا عايزك في موضوع</strong></p><p><strong>ابوه :: خير يابني</strong></p><p><strong>هيما :: دلوقت انا كنت محوش قرشيين حلوين وبصراحة اجرت شقة من شهرين</strong></p><p><strong>وبالفلوس اللي معايا فرشت الشقة من كلة ومش ناقص غير العروسة تنور الشقة</strong></p><p><strong>وانا عايز ادخل علي سهام الشهر ده</strong></p><p><strong>محسن :: اجرت شقة ... وفرشتها وعايز تدخل علي سهام الشهر ده ؟</strong></p><p><strong>ولاا انا عايز افهم بقي .. انت عملت كل ده امتي ... ومن غير ما نعرف ؟ وليه عايز تدخل في خلال شهر</strong></p><p><strong>هيما :: بصراحة يابابا انا غلطت مع سهام وهي دلوقت حامل في شهرها الأول</strong></p><p><strong>وبدأ يحكي لباباه ان حد ضحك عليه وادالة برشامة واستدرج سهام في الشقة بتاعتهم لما كان باباه ومامتة مسافرين الشرقية</strong></p><p><strong>وانة عايز يصلح غلطتة قبل ما البت تتفضح</strong></p><p><strong>ابوه قام ضربة بالقلم علي وشة وفضل يشتم فيه ويضربة ويقولوا حرام عليك البت متستهلش مننا كدة .. طب انا اروح اقول ل امها ايه دلوقت يخرب بيتك وبيت امك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات يومين وعم محسن خبط علينا هو ومراتة نصره وقالولي عايزين يقابلو امي</strong></p><p><strong>دخلتهم وفضلت انا بره قاعدة علي اعصابي</strong></p><p><strong>علشان هيما كان معرفني اللي حصل كلة واللي قالوا باباه</strong></p><p><strong>بعد ساعة خالتي نصرة خرجت تزغرط ودخلت لقيت ماما مفطورة من العياط</strong></p><p><strong>بعد ما عمو محسن وخالتي نصرة مشيوا</strong></p><p><strong>دخلت علي ماما اللي كانت بتعيط وعمالة تضرب بأيدها علي راسها</strong></p><p><strong>وانا بقيت عمالة اعيط وابوس رجليها واقولها غصب عني ياماما سامحيني غصب عني</strong></p><p><strong>ماما :: حرام عليكي خليتي راسي في الأرض</strong></p><p><strong>وبدل ما اشرط واتشرط مبقاش ليا عين ارفع عيني فيهم</strong></p><p><strong>منك *** ياسهام منك *** يابنتي</strong></p><p><strong>انا :: سامحيني ياامي ابوس رجلك .. و**** غصب عني. غصب عني</strong></p><p><strong>ماما :: اعملي حسابك دخلتك بعد عشر ايام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الايام بتمر وقبل دخلتي بااربع ايام عرفت ان شيماء انضربت بسكينة والحمد *** الضربة مجتش في قلبها جتلها في كتفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لما عرف ان شيماء بلغت عليه طارق وكان عايز يقتلها في الكباريه من غيظة منها</strong></p><p><strong>واول شاف شيماء جري عليها وراح ضربها بالسكينة. ومن ستر **** جت الضربة في كتفها ... والبودي جارد اتلمو عليه وكسرو عضمة. وهو دلوقت في المستشفي بين الحياه والموت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قبل الفرح بيوم اتكتب كتابي وسط زغريط</strong></p><p><strong>خالتي نصرة ام هيما وماما</strong></p><p><strong>وكانت الحنة ابراهيم عاملها في الشارع وجايپ دي جي واتعملت ليلة الكل يحكي عليها ويتحاكه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يوم فرحي روحت الكوافير زي اي بنت</strong></p><p><strong>اتزوقت لعريسي وكأني بنت بنوت</strong></p><p><strong>هيما اجر عربية ملاكي بالسواق بتاعها وجه اخدني من الكوافير ونزلت من العربية</strong></p><p><strong>في اول الشارع وسط زغريط النسوان في منطقتنا. والدي جي والشباب بترقص والستات والرجالة وقفوا بيتفرجوا عليا وانا حاطة ايدي في ابراهيم ورايحيين علي الكوشة</strong></p><p><strong>في اللحظة دي كان حسن اخويا بينزل من الميكروباص علي اول الشارع. وفي جيبة مسدس.</strong></p><p><strong>دخل الشارع متلثم وشاف انوار فرح من بعيد وطبعا ميعرفش ان ده فرح اختة سهام</strong></p><p><strong>كل ما يقرب الأنوار تقرب وصوت الاغاني يوضح لغاية ما وصل للفرح ... وكانت المفاجئة .. اختة سهام لابسة الفستان</strong></p><p><strong>وجنب منها هيما ... وامة قاعدة تحت رجلين بنتها وفرحانة وبتسقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن ماسك المسدس وبخطوات مهتزة بيتجه ناحية سهام واول ما وصل قدامهم</strong></p><p><strong>المسدس وقع من ايده علي الأرض</strong></p><p><strong>وفك اللاسة من علي وشة وعيونة غرقانة بالدموع</strong></p><p><strong>بقلم عادل المتميز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الأم قامت زي المجنونة وحضنت ابنها وبقت عمالة تبوسة وهو عيونة مع اختة</strong></p><p><strong>والدموع مغرقة عينة وعينيها</strong></p><p><strong>وحسن وسهام في لحظة بقوا في حضن بعض ... والبوليس بره مستني حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>............... النهاية ..........</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="صبرى فخرى, post: 58469"] قول صاحبة القصة ______________ اعرفكم بنفسي قبل بدء قصتي وكيف اصبحت من انسانة شريفة تملئها العفة الي عاهرة تنام ليل نهار بين احضان الراجل اسمي سهام عمري الأن 27 عام ولدت وتربيت في صعيد مصر. وانتقلت مع اخي حسن وامي عفاف الي القاهرة بعد وفاة ابي وكان عمري حينها عشرة اعوام بعد ان ضاقت الدنيا بأخي هناك ولم يكن لدينا ما يكفينا بأن نعيش ميسورين الحال وتراكمت الديون علي اخي واتضرنا للهروب من بلدنا بعد ان عجز اخي عن تسديد الديون لم يجد اخي وامي الا حل واحد وهو الفرار والنجاه من شبح السجن الذي كان ينتظر اخي وبالفعل انتقلنا الي القاهرة بعد ان هربنا في منتصف الليل وركبنا قطار الصعيد الذاهب الي القاهرة بعد ان وصلنا الي القاهرة باعت امي ما في يديها من ذهب وكانوا عبارة عن اسورتين وحلق كانت تلبسة في اذنها واستأجر اخي لنا شقة في احدي احياء القاهرة وكانت شقة بسيطة في حي شعبي وكان شارعنا حينها كأي شارع شعبي يضم فيه كل الفئات الشعبية اشتغل اخي حسن حينها في المعمار وتعلم صنعة النقاشة واصبح من افضل النقاشين وذاع صيتة بين ابناء مهنته والمقاولات ولكن كانت ظروفنا المادية في ذلك الوقت متوسطة او اقل قليل فقد كان اخي يشتغل اسبوع او عشرة ايام ويجلس في البيت في انتظار ان يأتيه رزق اخر او بمعني اصح شقة اخري تحتاج نقاشة ( دهان ) مما جعل امي تعمل هي الأخري لكي تساعد اخي في مصاريف البيت وكانت تجلس في اول شارعنا بفرش تبيع عليه الفجل والجرجير والطمام وبعض الخضروات تربيت وترعرت في ذلك الحي حتي وصلت لعمر التاسع عشر فأصبح جسدي ممشوق وشعري ناعم يصل حتي مؤخرتي.. ومؤخرتي ليست كبيرة جدا ولكنها بارزة مدورة تجعل كل من ينظر اليها يتمني ان يلمسها صدري اكبر من المتوسط حلمتي بارزة وكانت دوما ما تظهر من ملابسي كنت كلما اذهب لشراء مستلذمات البيت كنت ارا نظرات الشباب والرجال وهي تأكل جسدي المتمايل ومؤخرتي المتراقصة فقد كانت مؤخرتي تتراقص بسبب شدة ليونتها ولحمها الطري بقلم عادل المتميز كانت هذه مقدمة قصة وسأبدء في سردها باللغة العامية ________________ كان في الشارع عندنا شاب اسمة سيد سيكو كنت في الرايحة والجاية اشوفة واقف علي ناصية شارعنا وكان ديما بيعاكسني ويتغزل في جسمي كنت بحب طريقة نظرتة ليا وطريقة معاكستة. وكنت بحب اسمع منة كلامة الحلو ومعاكستة ونظراتة ليا وفي يوم من الأيام وانا جوا المطبخ بعمل العشا لقيت ماما جت بعد ما خلصت شغلها واخويا كان جاي معاها وبعد ما جهزت الاكل واتعشينا دخلت عملت الشاي لماما ول اخويا اخويا حسن ندهلي وقالي تعالي عايزك في موضوع يا سهام خرجت بعد ما عملتلهم الشاي وقعدت جنب اخويا ولقيتة بيقولي كبرتي يا مضروبة وجايلك عريس انا بصيت في الأرض لاني كنت بعتبر حسن ده مش اخويا ...ل ا كنت بعتبرة ابويا لانة هو اللي مربيني وكنت ديما بتكسف منة امي بصتلي وضحكت وقالتلي مكسوفة يا سهام .. انا هاين عليا يا بنتي ارفض العريس ده لانك هتقطعي بيا يابنتي حسن :: استني يا ياما لما اقولها مين مش يمكن متوفقش خصوصآ انة زية زي مش كل يوم شغال وظروفة علي قدو انا مش قادرة اتكلم ولا اطنق بس من جوايا نفسي اعرف مين اللي طالب ايدي من اخويا حسن :: اللي طالب ايدك الواد سيد سايكو عرفاه انا :: ابتسمت وبصيت في الأرض من الخجل امي بصتلي وحطت ايدها علي شعري وقالتلي شكلك موافقة اخويا حسن قالها لا يا امي هي لازم تقولي بنفسها موافقة ولا لا انا روحت قومت وجريت علي الاوضة بتاعتي وكلي فرحة وكنت حاسة ان قلبي هيقف من الفرحة حسن فهم علي طول اني موافقة وقام رايح داخل ورايا الأوضة وقعد جنب مني عالسرير وقالي بصي يا سهام انا مش عايزك تردي دلوقت ولا تقولي رائيك انا هستني اسبوع تفكري كويس قبل ما تديني جوابك .. ده يا اختي جواز وعشرة عمر ومش عايزك تتسرعي انا مش بعتبرك اختي وبس انا بعتبرك بنتي اه انا مش اكبر منك غير بعشر سنين بس انا اللي ربيتك من بعد وفاة ابوكي ولغاية دلوقت مش عايز اتجوز ولا ارتاح غير لما اشوفك في بيت جوزك ومبسوطة ومتهنية اخويا كان في الوقت ده عندة 30سنة بس اللي يشوفة يقول عندة 50 لانة شايل الحمل من وهو صغير. وشاف شقا في حياتة مشفهوش حد في نفس عمرة وقالي انا مش هرد علي سيد دلوقت وهسيبك اسبوع تفكري وبعدها قرري بعد ما خلص كلامة معايا خرج وقال لماما انة هيروح يقعد علي القهوة شوية مع زمايلة اللي في الشغل علشان عندة شغلانة هيتفق عليها وياخد عربون انا نمت علي السرير وسرحت في يوم فرحي وانا لابسة الفستان الأبيض وقاعدة علي الكوشة جنب عريسي وامي واقفة عمالة تزغرط وترمي علينا الورد زي ما بشوف في الأفلام بقلم عادل المتميز وفضلت اسرح واسرح في ليلة فرحي لغاية ما عيني غفلت وروحت في النوم وصحيت الصبح قومت من علي سريري وخرجت من الاوضة بتاعتي لقيت اخويا في الصالة مارحش الشغل سألتة انت معندكش شغل النهاردة قالي ان الراجل اللي شغال معاه قالوا مفيش شغل لمدة اسبوع علشان صحاب الشقة اللي شغالين فيها مسافرين ومحدش هيكون موجود متابع الشغل ماما خرجت من اوضتها هي كمان وقالتلي روحي حضري الفطار ل اخوكي وانا يدوب هنزل علي شغلي انا :: طب ما تفطري معانا قبل ما تنزلي ماما :: لا انا اتأخرت وزمان الخضار جه يدوب الحق يا بنتي اخويا قال لماما مش هترتاحي بقي من الشقا ده ياما وتقعدي بقي في البيت ماما :: قالتلة الراحة مش لينا يابني. وفتحت باب الشقة وخرجت قولت لحسن اخويا طب هدخل احضرلك الفطار دخلت حضرت له الفطار وفطرتة وبعدها عملت له الشاي وجيت علشان ادخل اروق المطبخ علشان هنزل اشتري عيش وحاجات البيت ولذوم الغدا وكدة قالي استني عايزك قعدت جنبة .. لقيتة بيقولي اعملي حسابك مفيش خروج من البيت لغاية ما تشوفي هتقرري علي ايه واذا وافقتي مش هتخرجي من البيت غير بعد ما الخطوبة ما تتم بصيت له بأستغراب وقولت له اشمعني يعني مش هخرج غير بعد الخطوبة قالي علشان سيد ممكن يوقفك او يتكلم معاكي وكلام الناس مبيرحمش لما موضوعك يتم علي خير تبقي ترجعي تخرجي زي الاول .. وان كان علي طلبات البيت فانا موجود اسبوع اهو مش ورايا حاجة هبقي انزل انا اشتري كل حاجة طبعا مكنش قدامي غير اني اسمع كلامة وهي فرصة ارتاح شوية من شراء الطلبات والوقوف في الفرن وفعلا مرت الايام واخويا هو اللي كان بيشتري كل طلبات البيت ومخرجتش طول الأسبوع ده نهائي وفي اليوم السابع اللي كان اخويا حسن محدد فيه يسمع رئي في جوازي من سيد صحيت الصبح زي كل يوم. عملت له الفطار وبعدها سألني عن رائي وهزيت دماغي اني موافقة وامي كانت قاعدة جنبي راحت قامت باستني وخدتني في حضنها وقالتلي مبروك يا بنتي وعقبال ما اشوفك في بيتك سعيدة ومتهنية اخويا قال ل ماما طب انا هخرج وهخليه يحدد ميعاد ويجي يطلبها رسمي مني هنا حسن خرج وفضل طول النهار برة ومرجعش غير بعد العشا جهزت انا العشا وماما كانت جت ودخلت نامت ساعتين لغاية ما اخويا جه وصحاها علشان تتعشي معانا بقلم عادل المتميز واحنا بنتعشي اخويا طلع فلوس من جيبة وادهالي وقالي تروحي بكرة تشتري جلبية بيتي حلوة وطرحة وشبشب جديد علشان سيد هيجي بعد يومين علشان يطلب ايدك مني قومت وبوست ايدي اخويا وايد امي وجريت علي اوضتي وانا فرحانة وشلت الفلوس تحت مخدتي وبعدين خرجت عملت الشاي ل ماما و ل حسن اخويا وبعدين دخلت الأوضة بتاعي وانا طايرة من الفرحة اخيرآ هتجوز زي كل البنات وهيبقي ليا بيت لوحدي وراجل يحبني واحبة تاني يوم بعد ما صحيت وفطرت اخويا وماما نزلت الشغل بتاعها لبست عبايتي وروحت محل بتاع جلاليب حريمي واشتريت جلبية حلوة تليق بالمناسبة دي وبعدين اشتريت طرحة وشبشب وعديت علي ماما وفرجتها علي اللي اشترتهم وماما قالتلي **** يتمملك بخير ومبروكين عليكي وبعدها روحت البيت وانا في قمة السعادة عدو اليومين بسرعة وصحيت في اليوم اللي هتخطب فيه. لقيت ماما في المطبخ بتعمل اكل ومشغلة اغاني افراح دخلت المطبخ بوست ماما وجيت اعمل معاها الاكل ماما رفضت. قالتلي انتي النهاردة مش هتعملي حاجة غير تزوقي نفسك علشان لما يجي عريسك تكوني قمر الجزء الثاني دخلت الحمام اخدت دش وبعدين لبست هدومي ونزلت الكوافير اللي جنب بيتنا كانت البت اللي شغالة فيه اسمها منال وكانت بيني وبين منال صداقة دخلت وطلبت منها تعملي شعري علشان النهاردة فيه عريس جاي متقدملي وعايزة اكون مميزة في اليوم ده منال فضلت تزن علي دماغي علشان تعرف مين العريس اللي متقدملي وانا بهزر معاها وبقولها مش قايلة وفضلنا نهزر وفي الأخر طبعا قولتلها قالتلي الف مبروك قعدتني علي الكرسي وبدءت في تظبيط شعري ووشي وكدة وبعد ما خلصت .. بسألها علي الحساب رفضت تاخد مني اي فلوس خرجت من عندها وروحت البيت اللي هو علي بعد كام خطوة من الكوافير كانت الساعة تقريبآ واحدة الضهر لقيت اخويا حسن جه من برا وقاعد بيشرب الشاي. واول ما شافني راح مصفر وقالي اش اش ايه القمر اللي دخل عليا ده انتي مين يا جميل ابتسمت ابتسامة خجل وكسوف. لقيتة قام واخدني في حضنة وقالي **** يتمملك بخير يا حبيبتي ويجي اليوم واوديكي بأيدي لعريسك بوست ايد ودماغ اخويا حسن. وقولتلة **** ما يحرمني منك يا احلي اخ في الدنيا واشوفك انت كمان جنب عروستك ودخلت اوضتي وماما خرجت من الأوضة وراحت وخداني في حضنها وعيونها مدمعة من الفرحة الساعة سبعة بالظبط كان ميعاد سيد مع اخويا جه وقلبي بقي عمال يدق في انتظار سيد . .اخويا كان لابسة جلابية بيضة ومكوية ومتشيك علي وكان في انتظار وصول سيد مفيش عشر دقايق الباب خبط قلبي كان بيدق وهيخرج من ضلوعي اول ما سمعت صوت سيد وهو بيسلم علي اخويا كنت في الأوضة ومواربة الباب وببص عليهم من فتحة صغيرة ما بين الباب والحطية اخويا وسيد دخلوا اوضة الضيوف وانا خرجت جري وقفت ورا الباب علشان اسمع الكلام اللي بينهم ماما شافتني وهي في المطبخ وفضلت تضحك وندهت عليا بصوت واطي وشاورت ليا اني اجي اقف معاها في المطبخ علشان انا اللي هدخل الشربات لما اخويا ينده عليا بقلم عادل المتميز بعد عشر دقايق اخويا خرج وقال لماما انتي قاعدة هنا ليه مش تيجي تقعدي معانا علشان تبقي حاضرة اتفاقنا علي جواز بنتك.. ماما قالت له يا بني انت اخوها ومربيها واللي هتشوفة وهتوافق عليه انا كمان موافقة عليه ...لكن حسن اخويا اصر علي وجود ماما معاه وتحضر اتفاقة مع سيد وقالها يا امي احنا ملناش لازمة من غيرك وكلمتك اهم من كلمتي ماما مع اصرار حسن ورغبتة في حضورها الاتفاق بينهم راحت معاه وقعدت معاهم فضلت انا في المطبخ علي اعصابي وكل شوية ادخل واخرج لغاية ما سمعت ماما بتزغرط كنت هطير من الفرحة ومبقتش عارفة المفروض اعمل ايه لقيت ماما خرجت وقالتلي روحي دخلي الشربات لخطيبك وانا بدخل الشربات كنت حاسة ان الكوبات هتقع من رجفة ايدي واعصابي اللي كانت سايبة خالص دخلت وحطيت الصنية علي الطرابيزة. واخويا ضحك وقالي قدمي ل خطيبك الأول يا ناصحة مسكت الكوباية وايدتها ل سيد خطيبي وبصيت في الأرض لقيت سيد بيقولي مبروك يا سهام احنا قرينا فتحتك علي سيد والشبكة هتبقي الأسبوع الجاي انا بسمع كلام حسن اخويا وعيني مش مرفوعة من عالأرض بسبب كسوفي وارتباكي حسن :: اعملي حسابك هتنزلي انتي وسيد ومامتك يوم الأربع اللي جاي تشتروها وسيد امكانياتة انة هيجيب دبلة ومحبس وغويشة واحدة سيد :: ده في الاول بس علشان ظروفي اليومين دول بس لما **** يفتح عليا والظروف تتحسن مش هبخل عليكي باي حاجة ولو طولت اجبلها نجمة من السما مش هتأخر حسن :: اختي يا سيد متربية وبنت ناس وهتتحمل ظروفك طالما هتعاملها كويس وبما يرضي **** واكيد مش هتبخل علي بيتك طول ما ظروفك كويسة سيد وانا هشلها فوق دماغي ومش هخليها تحتاج اي حاجة حسن :: طب انا هخرج اقعد في الصالة خليكم انتوا واتكلموا مع بعض كان نفسي اقوم اخرج جري مع اخويا لاني متعودتش اقعد مع حد كدة واخويا كمان برا سيد خرج وساب الباب مفتوح وكان قاعد قصادنا وشايفنا من برا سيد :: ما تيجي تقعدي جنبي انا خلاص بقيت خطيبك انا قومت وقعدت جنبة وايدي متشبكة في بعضها بين رجلي وباصة علي الطرابيزة اللي قدامي سيد :: انا مش عايزك تتكسفي مني وبعدين انا اللي اعرفة ان لسانك شبرين مش متعود اشوفك كدة انا ابتسمت من كلامة ليا وبصيت له وعنيا كلها خجل سيد:: يخرب بيت جمالك انا مش مصدق اني خلاص خطبتك وهتكوني ليا انا :: يعني انت مبسوط انك خطبتني سيد :: مبسوط بس .. انا طاير من الفرحة انك وافقتي عليا .. عارفة لو مكنتيش وافقتي عليا كنت هموت انا :: بصوت واطي وضربات قلبي حاسة انها بتجري من الكسوف قولتلة يعني انت بتحبني اوي كدة سيد :: امال انا ايه اللي جابني هنا علي ملا وشي غير قلبي اللي اتعلق بجمالك فضلنا نتكلم ونحكي ومع الوقت بدءت رهبتي واحساسي بالخوف يتلاشي شوية شوية وبقيت بتكلم معاه بدون خجل او كسوف ماما دخلت علينا ومعاها طبقين حلويات وكاسين حاجة ساقعة وخرجت .. مسكت طبق حلويات واديتة ل سيد .. قالي انا معايا الحلويات الرباني كلها هيبقي نفسي. للحلويات دي اتكسف من حلاوة كلامة ليا وحسيت اني ملكت الدنيا بحالها شوية لقيت ماما فتحت باب الشقة ووقفت قدام الباب وفضلت تزغرط الناس والستات بدءت تسأل ماما عن سبب الزغاريط بتاعها وهي قالتلهم سهام عقبال عندكم مفيش عشر دقايق لقيت نسوان الشارع عندنا في الشقة اللي تزغرط واللي تبارك والليلة بعد ما كانت علي قدنا بقت ولا المولد حسن اخويا خرج اشتري صندوقين حاجة ساقعة من البقال اللي في شارعنا. وبقي بيفتح للستات الساقع وشغل اغاني بصوت عالي والليلة قلبت ل فرح حقيقي وبجد ماما كانت قاصدة تعمل كدة علشان حاجتين اول حاجة علشان لو سيد وقفني في الشارع محدش يتكلم وبكدة تبقي قطعت لسان الناس وعرفتهم ان سيد خطيبي الحاجة التانية علشان عارفة ان ده هيحصل وكانت عايزة تفرحني وتعملي ليلة زي ليالي الأفراح النسوان بقت ترقص. وشدوني علشان ارقص معاهم وفعلا قومت رقصت وكنت كل شوية ابص علي سيد القيه بيبصلي وهو دايب مع حركات جسمي وطيزي اللي بتتهز قدامة كانت ليلة عمري ماكنت اتخيل انها هتبقي بالجمال ده وبجد اتحولت مية وتمانين درجة فضلنا طول الليلة دي بين الرقص والأغاني وزغاريط النسوان لغاية الساعة 11 بالليل وكان الكل بقي بيمشي واحدة ورا واحدة ماما بعد ما الناس مشيت دخلت عملت العشا لينا انا وسيد وحسن اخويا وهي .. اتعشينا وشربنا الساقع وبعدين سيد خطيبي لما لقي الوقت اتأخر هو كمان استأذن اخويا ومشي بقلم عادل المتميز حسن قال لسيد انة بكرا يعمل حسابة انة هيتغدا معانا سيد طبعآ مرفضش ووافق علي طول وبعدها مشي بعد ما كلة مشي لقيت ماما مش قادرة تقف علي رجليها من التعب ومصدقت ما قعدت روحت ارتميت في حضن ماما وبوست ايديها علي اللي عملتة معايا في الليلة دي وكمان بوست ايد اخويا اللي بجد عمرة ماقصر معايا وديما بيكون ضهري وسندي في الدنيا وبعدين دخلت اوضتي غيرت هدومي ولبست هدوم البيت وخرجت روقت الشقة وخليت الشقة تمام ماما دخلت نامت وسيد اخويا كمان دخل نام وفضلت انا سارحة في سيد وفي خطوبتنا والليلة الجميلة بتاعة النهاردة .. فضلت صاحية لغاية الفجر وبعدين دخلت نمت تاني يوم كنت صحيت وماما مارحتش فرشة الخضار نزلت انا اشتريت حاجات الغدا وجبت لحمة من الجزار وطلبات الطبيخ ورجعت خلصنا عمل الغدا علي الساعة 1 كدة وقومت اخدت دش ولبست هدومي وخرجت ودخلت اوضتي قبل ما سيد ما يجي جهزت نفسي واتشيكت في الوقت ده كان سيد جه وقاعد مع اخويا في اوضة الضيوف وماما بتجهز الأكل خرجت وروحت سلمت علي سيد وبعدين روحت اساعد ماما في تجهيز. الاكل والأطباق وكدة اخويا جاب ملاية فرشها علي الأرض وبيقنا انا وماما بنجيب الاكل من جوا واخويا يحطة علي الأرض علشان مكنش عندنا سفرة ولا الكلام ده زي اولاد الزوات وكدة كنا بناكل علي الأرض والبساط احمدي حسن بعد ما خلصنا تجهيز الغدا وحطينا كل حاجة دخل ل سيد وندهلة وقعدنا ناكل بعد ما خلصنا غدا سيد قام غسل ايدو وحسن وبعدين راحو دخلوا تاني اوضة الضيوف وانا دخلت قعدت مع خطيبي وفضلنا نتكلم وحسن قال ل سيد انت ناوي تيجي يوم الأربع امتي سيد قالة علي العصر كدة اكون جيت من شغلانة بعملها نسيت اعرفكم ان سيد خطيبي شغال فني كهربائي سيد بعد ما خلص قعدتة معانا استأذن اخويا انة عايز يخرجني في يوم لكن حسن اخويا قالة بعد تلبيس الدبل معندوش مانع لكن دلوقت مش هينفع وسيد قالوا خلاص مفيش مشكلة ومشي بعد مرور اربع ايام اخويا جه من الشغل بتاعة بالليل وماما جت بعد منة بحوالي نص ساعة كدة دخلت حطيت ليهم العشا. واتعشينا وبعد ما خلصنا عشا ولميت الأطباق ودخلتهم المطبخ .. اخويا حسن ندهلي واداني 1000 جنيه وقالي دول تنزلي بكرا تشتري طقم حلو چيبة وبلوزة كدة حلوين وجزمة جديدة لزوم شبكتك بوست اخويا وقولتلة **** يخليك ليا ودخلت شلت الفلوس في الأوضة وخرجت عملت له شاي تاني يوم لبست ونزلت علشان اشتري الطقم بتاع الخطوبة كنت رايحة اشتريه من مكان يبعد عن البيت ب اربع محطات مترو روحت محطة المترو وانا واقفة مستنية المترو يجي لقيت اللي حاطط ايدو علي كتفي .. التفت بفزع وخوف ولسة هشتم فوجئت انة سيد خطيبي هو اللي حاطط ايدو علي كتفي وابتسملي وقالي عارفك كنتي لسة هتشتمي حطيت ايدي علي قلبي وقولتلة اخص عليك يا سيد خضتني سيد :: معلش يا قلبي مكنش قصدي اخضك انا :: انت رايح فين كدة سيد :: رايح معاكي .. انتي اللي رايحة فين ؟؟ انا :: رايح معايا فين ؟ مش هينفع يا سيد اخويا لو حسن عرف هتبقي مشكلة كبيرة سيد :: انا خطيبك ومتخفيش انا مشيت وراكي من غير ما حد ياخد بالة واحنا بنتكلم المترو جه وكان زحمة جدا لدرجة ان مفيش مكان ل قدم فيه مكنتش ناوية اركب المترو بسبب الزحمة لكن سيد قالي اركبي قبل ما حد يشوفنا ويقول ل حسن ركبت بالعافية وهو ورايا لازق فيا وايدو حولين وسطي وماسكني من وسطي بصراحة كنت مش مبسوطة بالوضع ده ولا كنت مرتاحة نفسيآ من لذقة سيد فيا ولكن مش بأيدي اني اعترض لاني شايفة الزحمة وعارفة انة غصب عنة ولكن التصاقة فيا بقي التصاق كامل لدرجة اني حسيت بزبة وهو مستقر بين فلقات طيزي وكل شوية الناس تزوقة عليا وهو زي ما يكون مستحلي الحكاية وبيجي عليا وبيضغط بزبة علي طيزي اكتر بدءت اشعر بالأثارة وشعوري تبدل من بعد ما كنت مضايقة من لذقتة فيا اتحول الي احساس بلذة ومتعة وشعور بشئ اول مرة اجربة فضلنا علي الوضع ده لغاية ما جت المحطة بتاعتنا ونزلنا ولقيتة مسك ايدي ... حاولت ابعد ايدي عن ايدو لكنه صمم انة يمسك ايدي واحنا ماشيين وبعد شوية ساب ايدي وحطها علي كتفي بدءت احس ان الدنيا كلها بتتفرج عليا وانا محرجة ومكسوفة .. لكنة كان مصمم انة ميشلش ايده من علي كتفي بقلم عادل المتميز وصلنا للمنطقة اللي كلها محالات ملابس ودخلنا اكتر من محل واشوف وانقي وهو كمان يقولي رئية لغاية ما اشتريت طقم عجبني وعجبة بعدين روحنا لفينا بردو علي محلات الجزم واشتريت جزمة بعد ما دخلنا تقريبآ اربع محلات بعد ما اشتريت كل حاجة نازلة علشانها قالي ما تيجي نقعد شوية في اي مكان نشرب فيه حاجة ونتكلم شوية وبعدين نمشي .. قولتلة لا مش هينفع كدة هتأخر ومش ناقصة ازعل اخويا مني ولا امي قالي اننا مش هنتأخر متخفيش اتمشينا وحط ايدي تحت ايدو ( انجشة ) وبقي عمال يحكيلي عن مشاعرة وانة نفسة يغمض عين ويفتح عين ونبقي في بيتنا وفضل يلمح عن جسمي وكدة بس طبعآ تلميح غير صريح لانة لسة الجراءة اللي بينا متسمحش بكدة لقيت محل عصير قولتلة انا عايزة اشرب عصير قالي بس كدة انتي بس تشاوري وتؤمري وانا عليا التنفيذ حسيت ان بقي ليا ضهر تاني غير ضهر اخويا وفرحت اوي من جويا بسبب كلامة اللي كان بيخرج من بين شفايفة شهد دخلنا محل العصير وشربنا اتنين عصير قصب وبعدين اتمشينا شوية لغاية ما لقينا مكان كدة زي كافيه وفيه الشباب والبنات قاعدين عادي قالي ما تيجي نقعد هنا شوية .. انا بصراحة كنت حاسة ان رجلي هتموتني من كتر اللف علي المحلات. وافقت علي طول دخلنا المحل وقعدنا وهو طلب شاي وانا جابلي عصير ليمون وفضل يحكيلي انة كان بيشوفني وانا ماشية في الشارع وانة كان بيبقي نفسة يجري عليا ويعترفلي بحبة وانا كمان اعترفت له اني كنت معجبة بيه واني كنت بحب معاكستة ليا وقالي انة اسعد انسان بعد ما عرف اني انا كمان كنت معجبة بيه ومن هنا اتشال اول حاجز بيني وبين سيد وبدءت او شرارة الحب من ناحيتي وتحول الأعجاب الي مشاعر حب حقيقية بعد نص ساعة تقريبا طلبت من سيد اننا نمشي علشان اتأخرت وفعلا قومنا مشينا بعد ما سيد حاسب وروحنا لمحطة المترو ركبنا المترو بس الحمد *** مكنش زحمة المرة دي وقعت علي كرسي وهو قعد جنبي والمترو مشي بينا لغاية ما وصلنا لمحطتنا قالي انزلي انتي انا هروح مشوار نزلت وروحت البيت كان اخويا حسن في البيت فرجتة علي الهدوم وعجبتة جدا الي اللقاء في الجزء الثالث الجزء الثالث وبعد ما حسن شاف الهدوم دخلت قستها وفرجتة عليها وانا لابساها وعجبتة جدا وبعدين دخلت تاني قلعتها ولبست هدوم البيت مر اليومين كأنهم سنتين وفي اليوم اللي هنشتري فيه الشبكة بتاعتي صحيت الصبح فطرت اخويا وبعدين نزل القهوة علشان يشوف صاحب الشغل علشان ياخد منة فلوس سلف وامي فطرتها وعلي العصر كدة اخويا حسن جه وقالي البسي هدومك علشان تروحي انتي وامك مع سيد علشان تشتروا الشبكة بتاعتك فعلا لبست هدومي وسيد جه اخدنا وروحنا للجوهرجي اللي بعد مننا بأربع شوارع واشترينا الشبكة ورغم بساطتها. الا اني كنت مبسوطة جدا بيها وكانت عبارة عن دبلة ومحبس وغويشة وبعد كدة روحنا اشترينا دبلة فضة له ورجعنا سيد بعد ما وصلني البيت. وقف هو مع صحابة علي ناصية الشارع زي ما متعود وبصراحة كان له صاحب اسمة رجب مكنتش بطيق اشوف شكلة عيل صايع وشمام وعلي طول بيعاكس في اللي رايحة واللي جاية كان شكلة شكل سوابق .. وكان واقف علي الناصية وسيد راح وقف معاه دخلت انا البيت وفرجنا حسن اخويا علي الشبكة. وقالي حلوة. وكنت حاسة انة من جواه زعلان وقالي بكرة ظروف سيد تتعدل ويجبلك احسن منها انا بصراحة مكنش فارق معايا الدهب فرحتي كانت اكبر من اني ابص علي حاجة زي كدة.. تاني يوم... يوم الشبكة صحيت بدري وصحباتي البنات اللي في شارعنا جم الصبح بدري علشان يقفوا معايا في ليلتي و يعملوا الواجب كان ليا صاحبة كانت معايا من اول ما جينا المنطقة. وكبرنا مع بعض وبقت صاحبة عمري كان اسمها شيماء شيماء دي تقريبا في نفس سني. بس كان عليها لسان ياساتر محدش كان بيعرف يسلك معاها او يخد منها حق ولا باطل .. بس كانت جدعة اوووي مشكلتها الوحيدة انها بتحب تصاحب وتمشي مع الشباب ومفيش عندها حاجة اسمها عيب وكانت ديما بتحكيلي عن مغامراتها مع الشباب وللاسف مكنتش بنت بنوت المهم شيماء جت علشان تزوقني مع صاحبتي منال اللي شغالة في الكوافير اللي جنب بيتنا وكانوا مشغالين اغاني وبيرقصوا وبيهيصوا وانا كنت فرحانة اوووي لاني خلاص هبقي عروسة وهلبس شبكتي الليلة علي بعد العصر كدة بساعة كنت خلصت ومش فاضل غير ان سيد يجي لكن كان الوقت لسة بدري ومنال صاحبتي فضلت معايا علشان لو المكياج جرالة حاجة هي تظبطة بعد ساعتين من الأنتظار والرقص والهيصة سيد خطيبي جة وهو لابس ومتشيك ومعاه خالة اللي جه من البلد وامة اللي عايشة مع اخوها في البحيرة من ساعة ما ابو سيد ما مات سيد وحيد امة وملوش اهل هنا وامة بسبب مشاكلها معاه سابتة وراحت عاشت مع اخوها في بلدهم. البحيرة الزغاريط اشتغلت من مامتي والجيران اللي جاية تجامل والأغاني والهيصة. واخويا حسن كان عمال رايح جاي يسلم علي دي ويسلم علي ده ويجيب ساقع لدي وساقع لده والليلة بقت ولا المهرجان شوية وسيد لبسني الشبكة وسط زغاريط كل اللي موجودين وامي ل اول مرة في حياتها قامت رقصت. واخويا قام رقص معاها. وبعدين اخويا شدني من ايدي ورقصني معاهم بقلم عادل المتميز الليلة كانت من اجمل ليالي عمري بجد شوفت فرحة امي وفرحة اخويا في عيونهم ورقصهم حسيت قد ايه ان ليا اهل بجد بيحبوني وفرحنين لفرحي مقدرتش امسك نفسي والدموع نزلت من عيني وكنت بداريها بسرعة علشان محدش ياخد بالة يفتكرني مش مبسوطة علي الساعة 12 كانت الليلة خلصت والمعازيم كلهم مشيوا حتي ام سيد واخوها راحو يباتوا في شقة سيد بعد ما امي عشتهم ومرضيتش تخليهم يمشوا من غير ما ياخدو واجبهم وسيد بعد ما اتعشي وقعدنا مع بعض لغاية الساعة واحدة بالليل مشي هو كمان وروح بيتهم بعد ما الليلة خلصت كنت خلاص حاسة اني ميتة من التعب وماما كمان واخويا الكل تعب في اليوم ده وبالأخص ماما لانها كانت شايلة كل حاجة طبعا صحابي ساعدوها بس هي كتر خيرها قامت بكل حاجة لوحدها تعتبر الكل ما صدق ما راح علي سريرة وماصدق ينااااااام صحيت انا علي الضهر ملقتش حد في الشقة ماما راحت فرشة الخضار من الصبح بدري واخويا راح علي شغلة بعد اجازة طويلة روقت الشقة اللي كانت عاملة زي الخرابة من الفرح بتاع امبارح وغسلت الاطباق وخليت الشقة تبرق وبعدين لبست هدومي وقولت اخرج اشتري شوية طلبات للبيت خرجت الشارع لقيت سيد واقف علي الناصية مع زفت الطين اللي اسمة رجب وماسك في ايدو سيجارة حشيش بيشربها هو وسيد نديت علي سيد اللي اول ما شافني جالي بسرعة سيد :: قمري وقلبي سهام انا :: سيد مش ناوي تقطع علاقتك بالزفت رجب ده سيد :: هو مزعلك في حاجة و**** اروح اشق بطنة نصين انا :: مش مستريحة له حاسة انة وش سجون وشبهه سيد :: ده صاحبي وانا محبش حد حتي لو مراتي تقولي تصاحب مين وتقطع علاقتك بمين انا :: طيب يا خويا براحتك سيد :: الجميل رايح فين انا :: رايحة اجيب عيش من الفرن وشوية طلبات سيد جه معايا ووقف هو في الفرن وجابلي العيش وبعدين راح معايا السوق وبعد ما خلصنا روحني البيت وكان عايز يدخل معايا .. قولت له ماما في فرشة الخضار. واخويا حسن في الشغل وانا لوحدي مش هينفع تدخل... مشي وانا دخلت وقفلت الباب ورايا مر شهرين واحنا مخطوبين وكل اللي بيني وبين سيد مقابلات في الشارع ويروح معايا يشتري طلبات البيت وبعدين يرجع يقف علي الناصية او يزورنا في البيت في اليوم اللي يكون اخويا حسن موجود في البيت وبدءت اتخانق معاه علي قلة الشغل وكان بيقولي ان مفيش شغل مفتوح قدامة ومستني اي شقة عايزة شغل كهربا او اي حاجة تيجي قدامة كنت غصب عني بصبر لاني عارفة ان الشغل ده مش دايم سيد كان لما بيزورنا في البيت ويلاقي فرصة ان اخويا مش موجود في الصالة او في الحمام وماما مش معانا كان بيحاول ياخد مني بوسة او يلمس جسمي بس انا كنت بمنعة وبصدو ومش بخليه يلمسني وكنت ديمآ بقولوا لما تبقي تدخل عليا هبقي اديك جسمي لكن دلوقت ملكش عندي غير قلبي وروحي وعيوني ومع ذلك كانت محاولتة علي طول متكررة وعمرة ما ذهق ولا بطل لغاية ما في يوم كان عندنا بالليل قلع الساعة بتاعتة من ايدو ورماها ورا الكنبة من غير ما اخد بالي وتاني يوم زي كل يوم وانا رايحة اشتري الطلبات راح معايا وبعد ما خلصنا وتأكد ان مفيش حد معايا في الشقة قالي انة نسي الساعة بتاعتة عندنا امبارح وانة هيقف برة الشقة مش هيدخل وانا ادخل اجبهالة بقلم عادل المتميز وفعلا امنت له ودخلت الاوضة اللي كنا قاعدين فيها. وببص علي الكنبة الا لقيت اللي واقف ورايا وحاضني من ورا التفت علشان ابعدو عني لكنة كان كلبش فيا وفضل حاضني من ورا وزبة واقف وبقي بين فلقة طيزي فضلت اقولة علشان خاطري با سيد مش هينفع يا سيد لا ياسيد لا وهو رافض يسبني سيد :: انا بحبك وبموت فيكي وهموت وابقي في حضنك انا :: ابوس ايدك يا سيد بلاش نيمني علي الكنبة وطلع فوق مني وكتف ايدي بأيدو ونزل علي شفايفي يمص ويبوس فيا وانا تحت منة بتحرك شمال ويمين وبرجلي بحاول اذوقة لكن قوتة كانت اكبر من ضعفي وحسيت ان جسمي كلة اتخدل كنت لابسة جيبة وفوق منها قميص وتحت القميص سنتيان قعد فوق مني وبدء في فك زراير القميص بتاعي وانا بقيت عمالة اضرب فيه بأيدي لكني مفيش اي فايدة ونجح في فك زراير القميص وبعدين طلع بزازي برا السنتيان وهجم عليهم بشفايفة وبقي بيرضع ويفعص في بزازي وانا تحت منة دموعي ورجائي. انة يسبني لكنة كان وحش ومصدق انة استولي علي فريسة فضل يرضع في بزازي ويعضعض في حلمة بزي وكانت قوتي خلاص انهارت ومفيش اي جهد للمقاومة خلاص لف جسمة وهو لسة فوق مني وبقي ضهرة ناحية وشي وهو قاعد علي بطني وبقي بيقلعني الجيبة. رجع تاني المقاومة لانة رايح لإعز ما املكة. وهو شرفي وعرضي بعد ما نجح في انة يقلعني الجيبة فضلت بالكلوت .. نزل براسة وفضل يشم في كسي وفي كلوتي وبقي بأيدو عمال يدعك في كسي وانا عمالة اتحرك بوسطي شمال ويمين لكن هيعمل ايه ضعفي قصاد قوتة ورغبتة اللي اصبحت متوحشة.. قطعلي الكلوت وبقة كسي قدام عيونة اصبح عامل زي الطور الهايج اول ما شاف كسي قدام عنية نزل علي كسي بشفايفة وفضل يبوس في كسي وبلسانة يلحس حوليه وفتح شفرات كسي بصوابعة ودخل لسانة بين الشفرات انا حاطة ايدي علي وشي ودموعي غرقة المرتبة تحت راسي قام من فوقي وفك سوستة بنطلونة وطلع زبة .. كنت انا قومت وجريت ناحية باب الأوضة جري وراية ومسكني من شعري وشدني ورماني علي الكنبة ونام فوق مني وبأيد بقي ماسك زبة وحاطة علي كسي ورجع كتف ايدي بأيدو وزبة علي كسي وبوسطة بيحاول يخليه علي فتحة كسي لكن مع حركة جسمي مكنش عارفةخالص رجع مسك زبة تاني وحط راس زبة جوا فتحة كسي وضغط بعنف مرة واخدة خرجت مني صرخة مكتومة خوف من الفضيحة زب سيد خلاص بقي جوايا وهتك عرضي واخد شرفي وحسيت بالدم وهو بينزل مني وسيد مش راحم دموعي وشغال ينيك فيا من غير رحمة او شفقة وشفايفة عمالة ترضع في بزازي وزبة طالع داخل جوا كسي لدرجة اني حسيت اني اتعورت. وكنت حاسة بشرخ في كسي من شدة الالم سيد فضل ينيك فيا يجي نص ساعة واللي عرفتة بعدين انة مكنش في وعية وانة كان واخد برشام كنت خلاص سبت نفسي لسيد مش لاني كنت خلاص رضيت لا لاني كنت انهارت من كتر مقاومتي وعياطي. وبقي بينيك فيا وهو متملك فيا اكتر رفع رجلي علي كتفة وشدني من وسطي وهو واقف علي الارض وانا نايمة علي الكنبة وبقي بيرزع زبة بكل قوتة جوايا لغاية ما خلاص هيجبهم طلع زبة برة وجري علي الحمام وجاب شهوتة في عين الحمام وبعدين رفع سوستة بنطلونة وسابني وخرج فضلت نايمة مكاني وانا بعيط ومنهارة ومش مصدقة ان سيد عمل فيا كدة شوية افتكرت اخويا وامي. قومت بسرعة زي المجنونة وانا بغطي نفسي بأيدي ببص علي الكنبة لقيت الملاية غرقانة ددمم شلت الملاية بسرعة ودخلتها الحمام وفتحت عليها الحنفية وبقيت بغسلها ودموعي نازلة زي السيل غسلت الملاية وبعدين حطيت الكلوت المقطوع في كيس اسود وربطة كويس وفي نص جردل الزبالة خبيتة ولبست هدومي وبعدين قعدت في الاوضة عمالة الطم واعيط ونفسي الأرض تتشق وتبلعني اخويا لو عرف ممكن يقتل سيد ويتحبس بسببي وامي هتروح فيها طب اعمل ايه واروح فين من العار اللي جبتة ل حسن ول امي بقلم عادل المتميز الي اللقاء في الجزء الرابع الجزء الرابع [B] فضلت قاعدة علي الكنبة اعيط والطم علي شرفي اللي راح بسبب شخص متهور كنت فاكرة انة بيحبني وطول اليوم في انهيار تام و عياط حتي وانا بعمل الاكل ل ماما ول حسن. دمعتي مبطلتش نزول لغاية ما سمعت صوت باب الشقة بيفتح جريت علي حنفية المطبخ غسلت وشي بسرعة علشان ميبنش اني معيطة واخويا يا خد بالة خرجت بصيت لقيتة فعلا حسن اخويا ودخلت المطبخ تاني من غير ما ياخد بالة اني كنت ببص عليه شوية راح نده عليا خرجت له قالي اعمليلي كوباية شاي دخلت عملت له كوباية الشاي وخرجت له بيها بصلي كدة وقالي سهام مالك انتي معيطة؟ انا :: لا مفيش بس تعبانة وطول اليوم بطني وجعاني وعندي مغص حسن :: بطنك وجعاكي من ايه طيب انا :: مفيش بس شكلي اخدت دور برد دخلت المطبخ تاني وانا جوة صعب عليا حالي وصعب عليا اخويا اللي ميستهلش الفضيحة بسببي لقيت نفسي بنهار من العياط تاني وقعدت علي الأرض وانا حاطة ايدي علي بوقي علشان حسن اخويا ميسمعش صوت عياطي مر ثلاث ايام ومعرفش حاجة عن سيد ولا حتي بشوفة في الشارع زي الأول وفي اليوم الرابع لقيتة واقف مع رجب صاحبة ندهت عليه .. بصلي .. شاورت له اني عايزاه جالي وبدءت اتمشي وهو معايا انا :: انت بقالك اربع ايام من ساعة اخر مرة كنا مع بعض مش بشوفك ليه سيد :: ابدا بس كنت نزلت شغلانة كدة انا :: طيب انت دلوقت لازم تشوفلك حل وتسرع موضوع جوازنا سيد :: مانتي عارفة الظروف اللي انا فيها ومش هقدر اتجوزك علي الأقل قبل سنتين انا :: يا نهارك الاسود يا سيد سنتين ليه يا سيد بعد عملتك دي انا مش هستحمل اقعد سنتين خايفة من الفضيحة او خايفة انك تسبني سيد :: اسيبك ايه يا عبيطة وفضيحة ايه انا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك انا :: لا يا سيد علشان خاطري يا سيد اتصرف سيد :: هتصرف ازاي يعني هسرق بنك مثلا وصلت الفرن ووقفت جبت العيش وهو قالي انة رايح مشوار وسابني ومشي روحت انا بعد ما اشتريت كل طلبات البيت وبعدين دخلت اعمل الاكل زي كل يوم مرة يومين وفي اليوم التالت سيد جه زيارة لينا في البيت وقعد مع حسن اخويا وقالة انة جالة شغل في شرم الشيخ. وانة هيقعد هناك ثلاث شهور وان الشغلانة دي فيها لقمة عيش حلوة له بقلم عادل المتميز انا سمعت كدة وبدءت اشك ان سيد ناوي يخلع مني ومن الخطوبة وبعد ما اقعد مع حسن اخويا اخويا سابنا مع بعض شوية وخرج قعد ما مامتي انا :: سفرية ايه يا سيد اللي عايز تسافرها سيد :: شرم الشيخ وفيها قرشين حلوين يساعدونا علي الجواز انا :: بذمتك يا سيد مش ناوي تسبني بعد اللي عملتة معايا سيد :: اسيبك ايه بس انتي مجنونة انتي خلاص بقيتي بتاعتي انا :: طيب انا هطمن عليك ازاي سيد :: انا هبقي اتصل علي اخوكي وهبقي اطمنة عليا انا :: طب اكتبلي رقم تليفونك وانا شايلة فلوس علي جنب بكرة هشتري موبايل وخط وهبقي اكلمك انا خرجت جبت ورقة وقلم من عند المكتبة اللي في شارعنا وخليت سيد كتبلي الرقم بتاعة وشلتة في البوك بتاعي وقعد معايا ساعة وبعدين قالي انة عايز يشوفني بكرا قبل ما يمشي قولتله انت هتمشي بكرا امتي قالي علي بالليل الساعة 10 قولتلة خلاص بكرا اشوفك زي كل يوم وانا بشتري عيش قالي لا مش هينفع انا عايز اكون معاكي لوحدنا انا :: لا يا سيد لوحدنا دي تاني مش هينفع خلاص سيد :: انتي خايفة من ايه ما خلاص اللي حصل حصل .. هو انا مش هوحشك انا :: هتوحشني يا سيد بس مش عايزة اللي حصل منك قبل كدة يحصل تاني سيد :: وحياتي عندك متخلنيش اسافر وانا زعلان منك انا بجد محتاج نكون مع بعض لوحدنا وبراحتنا وفضل يتحايل عليا اني اروحلة الشقة بتاعتة اللي عايش فيها لوحدو وانا مش موافقة نهائي وقولت له تقبل ان حد يشوفني وانا داخلة شقتك وخصوصآ ان كل اللي في الشارع عرفينا نسيت اقولكم ان سيد كان واخد شقة دور ارضي في نص شارعنا والناس كلها طبعآ عارفة سيد انة خطيبي اه بس كمان دخولي شقتة ده ملوش غير معني واحد سيد زعل وقالي انة مش هيخرج من شقتة وهيستناني ولو مجتش هيسافر وهو زعلان مني حسيت في لغة سيد ليا تهديد اني لو مروحتش له هيسبني ومش هيتجوزني بعد ما اخد اللي عايزة وخد شرفي بعد ما سيد مشي فضلت طول الليل بفكر في كلام سيد ليا وفي طريقة تهديدة ليا ومكنتش عارفة اعمل ايه اروح ل سيد ولا مروحش وبعد تفكير طول الليل ودموعي لسة بتنزل علي خدي من اللي حصلي ومن طريقة كلام سيد معايا بعد اللي حصل ما بينا قررت اني لازم اروح لسيد واسيسة علشان مخسرش سيد وادوي الفضيحة والعار اللي منتظرني بقلم عادل المتميز وفعلا تاني يوم بعد ما امي راحت فرشة الخضار بتاعتها واخويا حسن راح الشغل بتاعة لبست انا هدومي ولسة التردد جوايا لاني عارفة ومتأكدة اني لو روحت لسيد مش هيسبني غير وهو نايكني تاني لان مبقاش شئ يمنعة مني تاني يوم صحيت الصبح جهزت الفطار ل اخويا ول امي وبعد ما فطرو ونزلوا دخلت انا لبست هدومي وكل تفكيري ازاي هدخل شقة سيد من غير ما حد يشوفني خرجت روحت اشتريت كل الطلبات وبعدين عديت علي الفرن جبت العيش وخلصت كل طلباتي روحت البيت ودخلت اللي اشتريتة شقتنا وبعدين خرجت تاني وقفت قدام باب البيت ورجلي افكر اروح ولا مروحش وفي النهاية قررت اني اروحلة مشيت ورجلي من الخوف ان حد يشوفني بترتعش وخطواتي تقيلة وصلت بيت سيد. وقفت قدامة شوية كأني مستنية سيد خطيبي يخرج وعنيا بتراقب الشارع والبلكونات قبل ما اقرر الدخول بعد ما اطمنت ان مفيش حد شايفني دخلت بسرعة مدخل البيت وخبطت علي الباب بتاع شقة سيد دقيقيتن لغاية ما فتح وكانت المفاجئة اللي كنت خايفة منها و.. سيد فتح باب الشقة وانا بدخل جوا. لقيت صاحبة الزبالة رجب بيدخل من باب البيت ورايح ل سيد وشافني وانا رايحة ل سيد شقتة راح باصصلي وابتسم ورجع تاني مشي كان نفسي ساعتها الأرض تتشق وتبلعني واول ما دخلت جوا كل اللي طلع عليا اني الطم علي وشي ومفيش علي لساني غير يالهوي يالهوي رجب صاحبك شافني . يخرب بيتك يا سيد صاحبك شافني سيد :: وهو بيضحك وبكل برود مالك يابت ركبك عفريت ولا ايه ما يشوفك انتي تخصيني وخطيبتي وهتبقي مراتي ولا يقدر يفتح بقة انا :: يخرب بيتك ياسيد واليوم اللي وافقت فيه عليك سيد :: بقي كدة يا واطية وراح واخدني في حضنة وذنقني علي الباب ومسكني من بزازي وفضل يقفش فيهم وانا عمالة اذوقة واقولة انت ايه يا اخي مش همك غير في كدة بس سيد :: يابت انتي بقيتي مراتي خلاص انا :: مراتك ازاي ياخويا وانت كتبت عليا علشان ابقي مراتك سيد :: انتي يابت مش موافقة عليا وانا موافق عليكي تبقي خلاص كدة مراتي شرعي وكمان دخلت عليكي انا :: لا يا سيد ده مش جواز.. الجواز اللي بجد بيكون عند مؤذون وفرح وناس.. مش تقولي رضا وقبول بس سيد :: ما كل ده هيحصل بس الظروف تتظبط وهعملك فرح متعملش لبنت هنا في المنطقة كل ده وسيد نازل فيا بوس وتفعيص في بزازي وزبة كان واقف علي الأخر وراشق بين وراكي انا :: طب كفاية يا سيد حرام عليك هتأخر وصاحبك رجب شافني وانا عندك سيد :: وهو عمال يبوس تحت رقبتي كفاية ايه هو انا لسة عملت حاجة ونزل بأيدو علي بطني لغاية ما وصل لكسي اول ما لمس كسي جسمي كلة ارتجف وبقي بيلعب فيه ويحسس عليه بصوابعة كنت حاسة بصباعة قرب يقطع الجيبة والكلوت بتاعي من كتر لعبة في كسي وراح نازل علي ركبة. ورفعلي الچيبة ونزلي الكلوت وانا :: بلاش يا سيد ابوس ايدك سيد :: بلاش ايه ؟ فيه حد يبقي قدامة الكس ده ويسيبه شعر كسي كان خفيف لاني ديما بنضف كسي ومش بخلي الشعر يكبر بقلم عادل المتميز قرب بشفايفة علي كسي وبقي عمال بشفايفة يمشيها علي كسي ويقولي .. ايه ده يا هدي يخرب بيت كسك .. كل ده كس وراح مطلع لسانة بعد ما بعد مابين رجلي وقرب بلسانة وبدء يلحس حوليه انا بدأت في اللحظة دي اشعر بأنفاسة السخنة علي كسي وطرف لسانة بدء يدخل بين شفرات كسي كل اللي عملتة اني رجعت دماغي علي الباب وعضيت علي شفايفي وايدي علي راسة سيد المرة دي بيلحس كسي بهدوء وروقان لاني خلاص مش بقاوم ومستسلمة له لانة خلاص فتحني ومبقاش قدامي غير اني اعمل كل شئ يطلبة مني في سبيل انة يصلح غلطتة ويتجوزني سيد قام من علي ركبة وراح قالع القميص بتاعة والبنطلون والبوكسر وبقي قدامي زي ما امة ولدتة ومسكني من ايدي ودخلني علي سريرة .. وقالي اقلعي كل هدومك عمري في حياتي ما كنت قدام حد عريانة وكان الموضوع ده بالنسبة ليا صعب جدآ لكنة اصر علي تقليعي وبقي هو اللي بيقلعني بقيت قدام سيد عريانة ومن غير اي حاجة تستر لحمي .. بقي قاعد علي السرير وعيونة هتطلع من وشة وهو بيتفرج عليا سيد كان قاعد علي طرف السرير وانا واقفة قدامة. قالي تعالي عايزك تمسكي زبي وتمصيه انا :: امص ايه ؟؟ انت اتجننت ؟ امص زبك ازاي مش فاهمة قالي عادي انتي بس غمضي عيونك. وحاولي تستمتعي وانتي بتمصي زبي شوية شوية هتحسي بالمتعة معايا قولتلة لا انا مش همص انا البتاع ده قالي تعالي بس ونزل رجلة علي الأرض وهو قاعد علي السرير وطلب مني اقعد علي ركبي بين وراكة روحت عملت زي ما طلب مني وبقي وشي مواجه ل زبة بصيت علي زبة لقيتة كبيررر اوي وتخين اوي واستحالة يدخل في بوقي انا :: واقفة متسمرة مكانة راح شدني له ومسكني من راسي وقالي مصي يا قلبي قربت وانا بصراحة قرفانة. وبعدين قولت له طب روح اغسلة الاول قام غسل زبة وبعيدين قعد تاني بعد ما نشفة بالفوطة سيد :: يلة بقي عايزة تمصي زبي براحة وبحنية قربت علي زبة وفتحت بوقي وابتديت امص زبة ودي كانت اول مرة في حياتي امص سيد :: يا حبيبتي براحة وانتي بتمصي زبي سنانك هتعورني مكنتش خبرة في المص ولا كنت اعرف من اصلة ان الرجالة بتحب القرف ده طبعآ كان المص ساعتها بس بالنسبة ليا قرف بقيت بمص زب سيد وانا عايزة ارجع من القرف اللي بعملة لكن الاحساس ده بدء يتلشي من احساسي بأنتصاب زب سيد جوا بوقي وجه بدالة احساس غريب اول مرة احسة وانا بمص راس زب سيد بدأت اشعر بالمتعة وبدأت ارضع اكتر في راس زبة سيد :: سهام انزلي كمان علي بضاني بلسانك بقلم عادل المتميز نزلت علي بيضانة بلساني وكنت اول مرة اركز فيهم وفي شكلهم وملمسهم الناعم .. بطرف لساني بيقت بلحسهم وبعدين بقيت بشفطهم جوا بوقي وهو يقولي برررراحة يا سهام بعد ما مصيت زبة ولحست بيضانة المدلدلة قالي تعالي انتي بقي وقعدني مكانة ونيمني علي ضهري ورفعلي رجلي لفوووووق ودخل هو علشان يلحس كسي تاني بشفايفة بقي بياخد شفايف كسي يمصهم وبصباعة بيحطة جوا كسي ويحرك صباعة جوايا شوية ودخل صباعين جوا كسي ولسانة لسة شغال لحس في زنبوري انا حاسة احساس محستوش المرة اللي فاتت.. يمكن علشان ناكني غصب عني مسكت راسة وبقيت بضغط واشد في شعرة من المتعة .. وكسي ووسطي بيتحروكوا من شدة المتعة علي بوق وشفايف سيد ومكنتش عايزه يبطل لحس ونيك في كسي بصوابعة ولسانة بعدين قام وقف علي رجليه وشدني علي اول طرف السرير. وكنت حاسة اني هقع لكنة كان ساندني ورفع رجلي بعد ما بعدهم عن بعض وشدني لبرة اكتر لغاية ما كسي بقي عند زبة ومسك زبة بعد ما تف علي راسه وعلي كسي وحط زبة علي اول فتحة كسي وبدأ في الضغط عليه وبدأ زبة شوية شوية يدخل جوايا وانا حاسة بمتعة رهيبة زب سيد من كتر ما كان تخين كان ماليني وحاسة انة منفوخ جواية وسيد شغال يسحب زبة برررراحة وروحي كانت بتتسحب معاه ااااااااااااه ااااااااااااااااه علي ده احساس احلي احساس في الدنيا. والواحدة فاتحة رجليها وكسها لزب تخين بيتفنن في نيكها سيد كان بينكني برووووقان وهدوء وزبة كان اكثر انتصاب وشدة زبة كان وهو بيدخل جوايا كان بيغوص ويغرز في لحم كسي. وكسي كان بيبلع زبة حسيت بنشوة عمري ماكنت حسيتها قبل كدة سيد فضل يدخل زبة ويخرجة. وهو ماسكني من ايدي وصوت زبة كان بيجلجل في وداني وهو بيقتحم كسي كاالسيف المسنون بعدين قومني وخلاني نمت علي جنبي وهو نام علي جنبة ورايا وخلاني رفعت رجل ومسك زبة وبدأ في ادخال زبة في كسي من ورا اووووووووف يخرب بيتك يا سيد مش مستحملة سيد :: هنيكك براحة يا يا حبيبتي وبدء سيد في النيك بالراحة وبالبطيئ وانا اهاتي بتجلل في الشقة وكنت حاسة ان زب سيد خلاص قرب يفشخني من كتر النيك فيا سيد مسك زبة ويطلعة برا خالص ويرجعة يدخلة في كسي تاني يالهوووووووي علي حلاوة الزب وهو بيدخل كلة بعد ما بيخرج كلة شوية وخلاني نمت علي بطني وطلع فوق مني وحط زبي بين وراكي وفضل يدخل زبة ويخبطة في كسي من براة وخرم طيزي وبعدين وقف زبة علي خرم طيزي وحاول يدخلة لكني من شدة الوجع والألم صرخت لالا يا سيد ابوس ايدك بتاعك بيوووووجعني اووووي شال زبة من طيزي وقالي خلاص مش هنيكك في طيزك دلوقت. لازم اوسعهالك الاول دخل زبة مرة تانية بس في كسي من ورا ونام فوق مني وبقي عمال ينكني وهو كلة فوق مني ... برغم انة كان تقيل عليا لكن كان احساس حلو اوي وهو فوق مني وزبة راشق في كسي من ورا وعمال ينكني فضل ينيك فيا وينيك لغاية ما طلع زبة بسررررعة وحطة بين فلقتين طيزي وبقي بيدعك زبة في خرم طيزي ومرة واحدة حسيت حاجة سخنة غرقت طيزي وبعد ما سيد جاب شهوتة علي طيزي وغرق خرمي نام فوق مني شوية وبعدها قومت ولبست هدومي ومشيت بعد ما سلمت عليه ووعدتة اني هشتري الموبايل قبل ما اروح وهبقي ارن عليه الجزء الخامس بقلم عادل المتميز مشيت من عندي سيد بعد ماعمل اللي عايزة معايا وروحت علي محل لبيع الموبايلات اشتريت تليفون وخط وخليت الراجل اللي في المحل شغلي الخط وكمان عرفني ازاي اتصل واحفظ الارقام وكدة وسجلت رقم سيد علي التليفون واتصلت عليه وعرفتة رقمي مشيت وروحت البيت ودخلت الحمام علشان استحمي قلعت هدومي وانا بقلع الكلوت لقيت فيه بعض من لبن سيد فيه غسلت الكلوت علشان خوفت ماما تاخد بالها وبعدين استحميت وخرجت تاني يوم الصبح بدري اول ما فتحت عيوني قولت هتصل بسيد اشوفة واطمن عليه وصل الغردقة ونزل الشغل ولا لا مسكت تليفوني. وطلعت رقم سيد زي ما اتعلمت واتصلت بيه .. لكن جرس ومش بيرد .. فضلت اتصل بسيد بتاع خمس مرات ومع كل مرة جرس ومفيش رد وفي المرة السادسة تليفون سيد اتقفل بدءت اشعر بالقلق عليه ياتري سيد مش بيرد ليه طول اليوم عمالة احاول اتصل بسيد لكن مفيش نتيجة وكل مرة تليفونة يكون مقفول استمر الحال ده لمدة ثلاث ايام متواصلة كل ما اتصل بسيد تليفونة مغلق ابتديت اشك ان سيد خلاص هرب من زواجي والمصيبة اني معرفش طريق له ولا لاهلة واخويا لوعرف باللي حصل وان شرفة اتمرمط واختة سلمت شرفها له مش بعيد يقتلني انا عارفة اخويا كويس برغم حنيتة وحبة ليا لكن مش هيتردد لحظة في انة يقتلني شلت الهم والخوف والرعب جوايا وبدءت اشعر بنهايتي الحتمية لو سيد مرجعش واتجوزني مرت الأيام والشهور ... بعد شهرين بالظبط بدءت اشعر بنظرات رجب صاحب سيد ليا ولجسمي وكمان معاكسات وكلام مينفعش بنت تسمعة وفي يوم وانا ماشية رايحة اجيب العيش .. قرب مني و بص علي بزازي وقالي بصوت واطي يخرب بيت بزازك قنبلة انا مبصتش عليه وكان نفسي اقلع اللي في رجلي واديلة بيه لكن انا مش ناقصة فضايح وده بني ادم زبالة استلمني رجب في الرايحة وال جاية ترزيل بالكلام والمعاكسات وانا غصب عني ساكتة ومش قادرة اتكلم لانة ببساطة شافني وانا رايحة شقة سيد قبل ما يسافر وكنت خايفة انة يفضحني في يوم اخويا حسن الصبح قال انة رايح الشغل زي كل يوم عملت له الفطار وفطرتة وفطرت ماما قبل ما تطلع علي فرشة الخضار بتاعها وبعد ما حسن اخويا مشي وماما مشين نزلت روحت اجيب الطلبات وبردو لقيت الزفت رجب مستني علي ناصية شارعنا وانا ماشية نده عليا وقالي حبيب القلب مفتحش تليفونة لسة وفضل يضحك انا دموعي نزلت غصب عني وبقيت عمالة ادعي عليه وعلي سيد وعلي اليوم اللي شفت فيه خلقتة بالليل ماما رجعت وكان المفروض اخويا يرجع لكنة اتأخر والساعة داخلة علي 8 بعد المغرب .. ماما سألت علي حسن رجع ولا لسة انا قولتلها لا لسة يا ماما ماما :: تلاقيه في القهوة مع صحابة ولا اتأخر في الشغل انا:: يمكن .. طب احضرلك انتي العشا ولما حسن يرجع ابقي احضرلة ماما :: لا مش هاكل غير لما اخوكي يرجع وانا من امتي باكل من غيرو انا :: ماشي انا داخلة الاوضة بتاعتي لمت حسن يجي اديني حس اطلع اعملكم العشا عدا الوقت وساعة ورا ساعة وحسن اخويا لسة مجاش وبدأت ماما تقلق وانا كمان قلقت عليه واعصابنا بقت علي نار الساعة دخلت علي 12 بالليل واخويا عمرة ما اتأخر كدة حسن طول عمرة ملتزم من الشغل للبيت وعمرة ماسهر برة مفيش غير القهوة اللي بيروحها. علشان يقعد مع صحابة في الشغل وبتكون قعدة اتفاق علي شغل او تظبيط ميعاد بينهم القهوة مكنتش بعيدة عن البيت كانت في نفس شارعنا بس في نص الشارع علي الساعة 12 ونص لبست عبايتي وطرحتي وجريت علي القهوة علشان اشوفة وبدعي من جوايا انة يكون هناك خطواتي كانت سريعة لدرجة اني كنت حاسة اني بجري وحاسة ان القهوة بقت بعيدة جدا وصلت للقهوة وانفاسي مقطوعة وباخد نفسي بالعافية .. وعنيا بدور في كل شبر في القهوة علي حسن لكن للأسف مكنش له اثر سألت عليه في القهوة قالوا محدش شافة خالص النهاردة بدأت احس ان الدنيا سودا في عيني افتكرت اني اشتريت تليفون ورقمة سجلتة عندي يومها بالليل جريت عالبيت علشان اتصل بيه اول ما روحت ماما سألتني .. ايه طمنيني اخوكي هناك انا :: لا ياماما ومحدش شافة خالص النهاردة.. انا داخلة اتصل بيه كنت ناسية موضوع التليفون ده دخلت اوضتي بسرعة وطلعت رقم حسن واتصلت به لكن كان تليفونة مغلق ضربت كف علي كف ومبقتش عارف اروح ادور علي حسن اخويا فين. ولا اروح لمين وماما كمان عمالة تعيط وتنده عليه ياتري انت فين ياحسن بقلم عادل المتميز الساعة دخلت علي اتنين ونص واحنا عنينا مش عارفة طعم النوم وقاعدين عيونا علي الباب اللي كنا سايبنة مفتوح. ومنتظرين حسن يدخل علينا في اي وقت لكن مفيش فايدة الساعة تلاتة بعد الفجر سمعنا صوت بينده برا يا ام حسن .. يا ام حسن .. جريت حتي من غير ما احط طرحتي علي شعري علشان اشوف مين بينده لقيتة صاحبة احمد انا :: خير يا احمد حسن فين .. حسن جرالة حاجة احمد :: حسن بخير اطمني بس انا :: بس ايه ماما كانت خرجت هي كمان ماما :: حسن فين يابني طمني احمد :: حسن بخير بس ممسوك في القسم ماما ضربت بأيدها علي صدرها وانا :: بتقول ايه حسن ممسوك في القسم.. ليه عمل ايه حسن احمد :: وهو راجع من الشغل كان ماسك شنطة العدة بتاعة الاسطي حنفي الريس بتاعنا وللاسف كان فيه كمين شرطة وقفوا الميكروباص اللي كنا ركبينة وفتشوا كل الركاب ولما فتشوا الشنطة اللي كانت مع حسن طلع فيها حتة حشيش وهو دلوقت في القسم بيتحقق معاه انا :: طيب انا هروح البس واروحلة احمد :: مينفعش دلوقت بكرا الصبح هيروح النيابة احنا نبقي في النيابة الصبح الساعة 9 ماما اول ما سمعت نيابة اغمي عليها في الشارع جريت اجيب مية من الشقة واحمد كان ساندها وبيحاول يفوقها لغاية ماما فاقت. سندتها انا واحمد صاحب حسن ودخلنها الشقة وبعد كدة احمد مشي واتفق انة هيجي يخدني الصبح انا وماما علشان نروح لحسن الجزء السادس ............... تاني يوم برغم اننا مجاش لينا نوم انا وماما الا اننا الساعة 7 الصبح كنت انا وماما لابسين هدومنا ومستنين احمد يجي علشان ياخدونا ونروح ل حسن اخويا ونشوفو قبل ما يتعرض علي النيابة الساعة 8 احمد جه ومشينا معاه وتمانية ونص كنا مستنين اخويا يجي من القسم وفعلا شوفناه وهو متكلبش وجاي علشان يدخل لوكيل النيابة جريت انا وماما عليه وامي اول مارحتلة راحت حضناه وهي بتعيط وحسن بقي عمال يحلف ان الحشيش مش بتاعة. وانة بتاع الأسطي حنفي العسكري اللي مكلبش اخويا كان بيذعق لينا ويقولنا ممنوع وانا عمالة اقولة معلش احنا بنطمن عليه بس شوية الأسطي حنفي جه لأن اخويا ذكر اسمة في التحقيق وجاي علشان مطلوب في النيابة اول ما امي شافتة جريت عليه وكانت هتبوس علي رجليه علشان يقول الحقيقة عند وكيل النيابة وانا بقيت عمالة احسبن عليه لانة هو السبب في حبس اخويا شوية اخويا دخل لوكيل النيابة وبعد منة بشوية ندهوا علي حنفي نص ساعة من التحقيق مع اخويا اللي خرج متكلبش بردو وعرفنا منة انة اخد 15 يوم حبس وان حنفي الريس نفي ان الشنطة بتاعتة وقال في التحقيق ان الشنطة بتاعة اخويا روحنا البيت واحنا مقهورين وامي تعبت مني ووقعت في الشارع والناس وقفت معايا لغاية ما فوقناها واحمد صاحب حسن فضل معانا لغاية ما روحنا البيت اول ما دخلت البيت ماما حست ان السكر علي عليها.. جريت بسرعة جبت ليها الدكتور في البيت ... اللي كشف عليها وكتب ليها علي علاج حالة من الحزن سيطرت علينا وامي مريضة في اوضتها وبقيت عمالة افكر هنجيب فلوس منين علشان نقوم محامي ل اخويا وافتكرت سيد اللي سابني وطفش .. وكنت محتاجة وقفتة معانا ويكون هو سندنا في المحنة والظروف دي بعد يومين الساعة 5 بعد المغرب لقيت الباب بيخبط .. قومت فتحت لقيت احمد صاحب اخويا جه علشان يطمن علي ماما دخلتة وسبت باب الشقة مفتوح وقعدتة في اوضة الضيوف ودخلت لماما اللي نايمة علي سريرها ومش قادرة تقوم وقولت ليها احمد بره عايز يطمن عليكي ماما :: خليه يدخل يابنتي وانتي روحي اعمليلة الشاي خرجت وقولت ل احمد .. اتفضل يا احمد ماما في الأوضة ... ودخلتة لماما وروحت انا اعملة الشاي بقلم عادل المتميز عملت الشاي ودخلتة ل احمد ... وقعد شوية وبعدين قال لماما رقمي معاكي في الورقة ولو احتاجتوا اي حاجة رني عليا في اي وقت بعد ما احمد مشي وقفلت باب الشقة وراه دخلت لماما وسألتها .. اعملك تاكلي ماما :: لا مش قادرة .. انا لازم بكرة انزل الفرشة انا :: وانتي تعبانة يا ماما هتنزلي الشغل ؟ ماما :: وانا لو قعدت يابنتي مين اللي هيصرف علينا .. انتي ناسية ان مفيش دخل لينا غير الفرشة بتاعة الخضار واخوكي اللي **** يفك ديقتة انا :: **** .. بس برضو انتي لسة تعبانة ومينفعش دلوقت خالص تنزلي السوق انتي مش حمل قعدت الشارع طول اليوم ماما :: لسة مفيش اي اخبار علي خطيبك انا :: لا يا ماما مفيش ماما :: **** يجيب الخير يابنتي.. بقولك ايه دلوقت انا مش عارفة ادبر فلوس المحامي ل اخوكي منين انا :: وانا كمان ياماما عمالة افكر من امبارح ومش عارفة اعمل ايه ماما :: انا بفكر اروح للمدعوء اللي اسمة حنفي انا :: ياماما هتروحي لمين وليه ... انتي فاكرة انة ممكن يروح يشيل التهمة عن ابنك ويلبسها لنفسة ماما :: طب والعمل يابنتي انا :: مفيش قدامي غير ان ابيع دهبي اهو يمكن يحل ازمة ماما :: دهبك ؟ لا لا افرض خطيبك سأل عليهم انا :: هو فين خطيبي ده بس ياماما ده راح وقال عدولي ماما :: برضو يابنتي مينفعش انا :: لا ياماما انا هبيع الدهب واخويا يبقي لما يطلع يجبلي احسن منهم تاني يوم صحيت الصبح لقيت امي راحت علي فرشة الخضار وانا علي الساعة واحدة الضهر لبست هدومي وروحت علشان ابيع شبكتي علشان اقوم بفلوسها محامي ل اخويا وانا ماشية كان الزفت رجب قاعد علي القهوة واول ما شافني قام جري من علي القهوة وجالي ووقف قدامي رجب :: قلبي عندك ياسهام انا :: نعم ؟ انت بتكلمني انا رجب :: هو فيه غيرك قدامي ؟ اه بكلمك انتي... ايه مفيش اخبار علي اخوكي انا :: طب بعد اذنك عايزة امشي رجب :: بقي كدة ... مسيرك تحني يا بطل انت مشيت وروحت بعت الدهب وعديت علي ماما قعدت معاها شوية وكانت تعبانة علي الأخر وحاولت اخدها معايا البيت لكنها رفضت روحت البيت وبعدين افتكرت احمد صاحب اخويا .. دخلت الأوضة بتاعة ماما ودورت علي الورقة اللي كان سايب فيها رقمة وفعلا لقيتها تحت مخدة ماما اخدتها وروحت الأوضة بتاعتي واتصلت بيه وطلبت منة انه يدور علي محامي يكون كويس وفي نفس الوقت يكون حنين في الأتعاب ده لو مش هيضايقة رد عليا انة هيشوف ويرد عليا علي الرقم اللي بتصل عليه منة قفلت مع احمد ... وبعدين قولت اجرب اتصل ب سيد يمكن يرد . لكن تليفونة كالعادة مغلق بالليل بعد ما ماما جت وكانت تعبانة علي الأخر عملت ليها الأكل واديتها العلاج وبعدين غسلت رجليها بمياه سخنة وعرفتها اني اتصلت بااحمد صاحب حسن اخويا وطلبت منة يشوف محامي تاني يوم احمد اتصل بيا وقالي انة هيعدي عليا بعد المغرب علشان هنروح انا وهو نقابل محامي قالوا عليه واحد صاحبة وقالي انة بيقولوا انة محامي شاطر وكمان الأتعاب بتاعتة مش كبيرة روحت لماما الفرشة بتاعة الخضار وعرفتها باللي قالوا احمد وماما قالت انها هتيجي معانا وفعلا قبل المغرب بساعة ماما لمت الفرشة وروحت وعلي المغرب احمد جه البيت وانا وماما لبسنا واخدنا تاكس وروحنا للمحامي المحامي بقي عمال يسألنا اسئلة احنا منعرفش عنها حاجة .. زي اتمسك ازاي والشنطة كانت معاه ولا كانت جنبة والحرز قد ايه بالظبط واقولة كانت ايه في المحضر وفي النيابة وقال انة هيروحلة بكرة ويعرف منة بعض التفاصيل وبناء علي اللي هيشوفة في محضر القسم والنيابة هيشوف الخطوات اللي المفروض هيعملها انا :: طيب احنا محتاجين نزوره المحامي :: حاضر هعملكم اذن بالزيارة مشينا من عند المحامي روحنا بيتنا واحمد روح علي بيتة بعد يومين المحامي اتصل بيا وطلب مني اروحلة المكتب علشان يديني اذن الزيارة اللي عملة ليا ول ماما لبست هدومي وروحت للمحامي المكتب اخدت منة التصاريح ومشيت وانا راجعة كانت الساعة اسعة بالليل شوفت الزفت اللي اسمة رجب واقف علي ناصية الشارع هو وشلة الصيع اللي علي طول بيقف معاهم عديت من جنبة ووشي في الأرض وهو راح موطي جنب وداني وانا معدية وقالي اموت وابل القرموط ... يابختك يا سيد مشيت بسرعة وانا من جوايا مخنوقة اوي منة وعارفة انة بيلقح بالكلام عليا روحت البيت لقيت ماما مرمية علي الأرض اول ما شوفتها روحت راقعة بالصوت لقيت جارتي اللي فوق مني وجوزها عم محسن نزلوا جري علي صويتي وانا بحاول افوق ماما عم محسن في ايه ياسهام يابنتي مالها مامتك انا :: معرفش يا عم محسن انا رجعت من برا لقيت ماما مرمية علي الأرض كدة نصرة :: اجري يا بنتي هاتي من المطبخ بصلة بسرعة جريت علي المطبخ جبت بصلة وقطعتها بالسكينة وخالتي نصرة بقت عمالة تشمم ماما البصلة عم محسن :: هي مامتك عندها السكر ؟ انا :: وانا عمالة اعيط ايوة ياعم محسن عم محسن :: روحي يا نصرة بسرعة هاتي باكوا عصير من سليمان البقال اللي بره بقلم عادل المتميز نصرة جريت علي الشارع وجابت باكو العصير بسرعة وانا قعدت تحت راس امي ورفعتها لفوق شويه وخالتي نصرة بقت بتحط الشفاطة بتاعة العصيرة في بوق ماما وتضغط علي العلبة بأيدها علشان العصير ينزل في بوقها ومعدتها مفيش عشر دقايق ماما بدأت تفوق وجسمها اللي كانت متخشب فك ماما :: هو فيه ايه عم محسن :: حمدلة بسلامتك انا :: حمدلة بسلامتك يا حبيبتي انا وخالتي نصرة سندناها دخلناها اوضتها ماما :: هو ايه اللي حصل انا :: معرفش يا حبيبتي انا رجعت من عند المحامي لقيتك مغمي عليكي ولولا عم محسن **** يستره هو ومراتة خالتي نصرة انا مكنتش عارفه اعمل ايه ولا اروح لمين ماما :: **** يخليكي يا نصرة ياختي ويقعدلكم في عفياكم وصحتكم ونقف معاكم في الفرح نصرة :: يخليكي **** وتقومي بالف سلامة يلا بقي فتكم بالعافية انا انا :: استني يا خالتي اعملكم الشاي طيب نصرة :: معلش يابنتي انا سايبة الأكل علي النار ونزلت جري انا وعمك محسن لما سمعت صويتك... عقبال ما نشرب شربات فرحك انتي وسيد يا حبيبتي الجزء السابع ................ تاني يوم قومت الصبح بدري علشان اروح ل اخويا دخلت الحمام غسلت وشي ودخلت بصيت علي ماما لقيتها تعبانة جدا ومش هتقدر تروح معايا عملت ليها فطار وفطرتها بالعافية واديتها العلاج وبعدين روحت ل اخويا زورتة وهناك شوفت في وش حسن اخويا هموم الدنيا وسأل علي امي وقولت لة انها كانت هتيجي معايا وتعبت شوية حسن دموعة غلبتة وبقي عمال يضرب بأيده علي المصطبة الرخام اللي قاعدين عليها وفضل يتوعد لصاحب الشغل اللي اسمة حنفي اللي كان سبب في رميتة في الحبس حسن :: مفيش بردو اخبار عن خطيبك يا سهام انا :: قافل تليفونة ومعرفش عنة حاجة حسن :: **** اعلم بظروفة هو كمان انا خايف عليه وقلقان انا :: خليك انت في المصيبة اللي انت فيها .. انت هتفكر في غيرك كمان حسن :: غصب عني يا سهام .. مفيش راجل معاكم وانتم لوحدكم دلوقت في الدنيا انا :: وانت يا خويا **** اكيد هيظهر براءتك انت بس متشلش همنا حسن :: ياريت ياختي كنت اقدر .. احساسي بالعجز هيموتني وخوفي عليكم هيخليني اتشل انا :: بعد الشر عليك ياخويا .. وحياتي ماتشيل همنا ل يجرالك حاجة واحنا ملناش غيرك مشيت من عند حسن وانا خايفة عليه اوي وروحت البيت لقيت ماما لسة تعبانة جدا دخلت قعدت معاها شوية وبعدين خرجت روحت السوق اشتريت فرخة وخضار وروحت عملت الفرخة مسلوقة وشربة خضار لماما ودخلت اكلتها بالعافية واديتها العلاج ماما :: انا مش عارفة رقدتي دي هتطول لغاية امتي .. ومين هيصرف علي البيت لو انا طولت في النومة دي انا :: متشغليش بالك يا امي انا هنزل ادور علي شغل ماما :: تنزلي تدوري علي شغل ..ده لو اخوكي عرف هيزعل يابنتي انا :: مفيش حل قدامنا غير كدة يا ماما .. يعني تفتكري اخويا هيتبسط انك تنزلي الشغل وانتي مش قادرة تقفي علي رجليكي اصلا خلصت كلام مع ماما وانا مصممة اني ادور علي شغل مرت الايام وانا اخرج كل يوم الف علي في رجلي للمحلات واشوف يمكن القي محل محتاج واحدة وكنت كل يوم ارجع رجلي مش قادرة اقف عليها من كتر اللف اتاري المنيل علي عينة اللي اسمة رجب كان بيمشي ورايا وبيشوفني بروح فين.. لانة كان شاكك بعد حبس اخويا ومرض امي اني همشي مش بطال وكان نفسة يمسك عليا ذلة لكنة عرف اني بدور علي شغل وفي مرة وانا ماشية في الشارع بلف علي شغل لمحتة وهو ماشي ورايا .. عملت نفسي مش واخدة بالي .. وكنت كل ما ادخل محل واخرج القيه واقف بعيد بيرقبني لغاية ما وقفت وشديت معاه في الكلام وقولت له ما تسبني في حالي يااخي انت بتراقبني ليه رجب :: يابت انا معجب بيكي وبتمنالك الرضا ترضي وبتمني اني انا كمان انول الرضا انا :: رجب حل عني يا خويا .. انا مش اللي في دماغك ومتخليش الشيطان يضحك عليك ويفهمك اني لقمة طرية ممكن تنأنأ فيها وتبلعها كدة بسهولة.. فوق كدة بدل ما اخلي الشبشب بتاعي يفوقك رجب :: الاه الاه الاه وانا عملت ايه لده كلة انا بقولك معجب وبتمنالك الرضا يكون ده جزاتي انا :: لا يا اخويا انا مخطوبة وخطيبي لو عرف اللي انت بتعملة ده مش هسيبك يا رجب واظن انت عارف سيد كويس ياخويا مش انا اللي هعرفهولك رجب :: سيد ههههههه طب والنبي لما يبقي يفتح تليفونة ابقي مسيلي عليه .. ولا تكونيش صدقتي حوار سفرية شرم يا سهام انا ::/نعم .. قصدك ايه رجب :: قصدي ان البيه خطيبك بعد ما اخد اللي عايزة منك رجع بلدهم واتجوز بنت خالة يا سهام انا :: انت بتخرف وبتقول ايه رجب :: بقول الحقيقة يا سهام وعلي فكرة خالة فتحلة محل موبايلات في البلد وهو اللي ماسك ادارتة يعني جوازة مكنش يحلم بيها انا :: انت كداب .. كداب يارجب كداب رجب :: معلش يا سهام متعمليش في نفسك كدة .. بس انتي اللي غلطانة .حد يفرط في شرفة مع سيد ههههههه رجب خبط الكلمتين ليا ومشي وانا بقيت واقفة في مكاني متمسمرة وعمالة الطم علي وشي وابص شمال ويمين وقول يا مصيبتك يا سهام يا مصيبتك ياسهام الواطي بعد ما اخد اللي عايزة مني سابني واتجوز غيري وكمان عرف صاحبة اللي عملة فيا ودلوقت رجب مش هيسبني في حالي روحت البيت وانا منهارة ودموعي مش بتنشف خالص من علي خدي ماما اول ما شافتني عرفت اني مفطورة من العياط وفضلت تسألني مالك .. في حد دايقك في حاجة حصلت وفي الأخر انهارت من العياط واترميت في حضنها وروحت قايلة اني سمعت ان سيد راح البلد ومكنش في شرام من اصلة وانه اتجوز بنت خالة ماما :: مين اللي قالك الكلام الفاضي ده انا :: سمعت الكلام ده يا ماما بين صحابه اللي واقفين علي الناصية ماما :: في ستين داهية بكرة يجيلك اللي احسن منة .. انتي متعيطيش ياينتي محدش فينا عارف القسمة والنصيب والخير فين وخدتني في حضنها وفضلت تطبطب عليا وتحاول تصبرني وانا في بالي عمالة اقول ما هو لو مكنش لمسني يمكن مكنتش هزعل اوي كدة لكن ده خد اعز ما املك وسابني ماما :: بقولك ايه يا سهام اوعي يابنتي تقولي الكلام ده ل اخوكي ... كفاية عليه الهم اللي هو فيه .. مش هنشيلة هم فوق همة انا :: حاضر ياماما مش هقول حاجة لحسن بالليل وانا في المطيخ بغسل المواعين علي الساعة 9 البت شيماء صاحبتي جاتلي علشان تطمن علي ماما وتقعد معايا شوية بعد ما شيماء قعدت مع ماما شوية جت وقعدت معايا في الأوضة بتاعتي وعرفت مني اني بدور علي شغل شيماء :: طب ايه رئيك تشتغلي معايا انا :: اشتغل معاكي فين .. هو انتي يابت بتشتغلي شيماء :: اه ياختي بشتغل امال مين اللي بيصرف عليا ما انتي عارفة يابت ان امي وابويا مطلقين وكل واحد فيهم شايف حياتة وماما متجوزة وابويا كمان متجوز انا :: ايوة عارفة بس جوز امك مش مخلينكم محتاجين حاجة ده كفاية شغلة في المقاولات والسمسرة شيماء :: وحياتك ده راجل معفن وكل همة في ازازة الخمرة والكيف اللي بيطفحة اخر الليل انا :: طب وانتي اشتغلتي ايه شيماء :: ممرضة في مستشفي خاص هههههههه انا :: ودي قرشها كويس شيماء :: اهو علي حسب الزبون وكل ليلة برزقها هههههه اصلك منتيش فاهمة انا قايلة اني شغالة ممرضة لماما ولجوزها الحج اكرامي لكن انا الحقيقة شغالة في كباريه بفتح للزباين انا :: ياليلتك الطين يا شيماء .. بقي عايزة تشغليني معاكي في كباريه شيماء :: يابت اسمعيني بس هقولك انا :: تقولي ايه يخرب بيتك ... انا مليش في السكك الشمال يا زفتة انتي شيماء :: بصي انتي حرة بس اللي عايزة اقولة ان الشغلانة دي فيها قرش حلو ومكسبها عالي جدا.... فكري واذا لقيتي نفسك عايزة تشتغلي معايا انا تحت امرك يا سهام انا :: لا ياختي انتي تشربي شايك وتقومي تمشي ... انتي شيطانة يابنتي بقلم عادل المتميز مرت الايام والمحامي قالي ان موقف اخويا صعب وان مفيش اي دليل انة ممكن ياخد براءة وان كل اللي هيقدر يعملة انة يحاول يجبلة حكم مخفف وانا اشتغلت في محل ملابس حريمي يبعد عن البيت بتاعنا شارعين وكانت شغالة في المحل من عشرة الصبح اروح افتح المحل وامشي عشرة بالليل 12ساعة واقفة علي رجلي ما بين المناهدة مع الزباين ومابين غلاسة صاحب المحل اللي عرفت من نظراتة انة العنتيل وبتاع مذاج ... مكنش بيسيب واحدة بتدخل المحل الا مكان بيفصل جسمها بعنيه مرت الأيام وانا بحاول اتجنب عاطف صاحب المحل عاطف ده شاب مش كبير في السن عنده تقريبا 35سنة والمحل بتاعة كان واخدة ايجار قديم وواخدة شقة في نفس العمارة عاملها مخزن .. بيخزن فيها البضاعة بتاعة المحل وكنا كل يومين تلاتة ندخل المخزن انا وايمان اللي شغالة معايا يا اما نروق المخزن او نشوف ايه اللي ناقص وكنا بنبلغ بيه عاطف واقات كان بيروح هو وايمان وانا كنت بفضل في المحل لغاية ما يخلصو جرد للبضاعة المتخزنة مرت الشهور وجه اليوم اللي كان فيه محاكمة اخويا ويوم النطق بالحكم .. وامي صممت تروح معايا وانا فضلت اتحايل عليها متروحش علشان هي تعبانة وانا كنت عارفة انها مش هتتحمل المشوار ولا هتتحمل. تسمع اي حكم علي اخويا وفعلا ماما راحت غصب عني وحضرت معايا الجلسة واول ما سمعت القاضي بيدي اخويا حسن حبس سبع سنين مع النفاذ ... اغمي عليها والناس شالتها وطلعنا بيها بره المحكمة واحمد صاحب اخويا كان حاضر معانا الجلسة وبعد ما فوقنا ماما اخدنا تاكسي وروحناها البيت .. وقعدت في البيت اسبوع جنب ماما ومنزلتش الشغل نهائي وكل شوية عاطف يتصل عليا علشان انزل الشغل نزلت الشغل تاني بعد ما ماما بقت تقدر تدخل الحمام لوحدها وكنت قبل ما انزل المحل اعملها الفطار وجارتي نصرة كانت بتنزل كل يوم ليها علي العصر تشقر عليها وتشوفها لو محتاجة حاجة .. واوقات كتير كانت بتنزلها اكل من اللي طبخاه وكانت بتأكلها بنفسها.. بصراحة مكنتش عارفة لولا جارتي نصرة كنت هعمل ايه ولا هروح شغلي ازاي في يوم كنت واقفة في المحل لوحدي وكان عاطف و ايمان في المخزن .. دخل عليا الزفت رجب بحجة انة عايز يشتري عباية حريمي وفضل واقف في المحل وبينقي في العابات وانا عارفة انة لا هيشتري ولا هيتنيل علي عين امة .. وكنت خايفة ان عاطف يرجع ويشوفة ويفكر ان فيه بينا حاجة خصوصا اننا كلنا من منطقة واحدة والزفت رجب معروف بسمعتة اللي زي القطران رجب :: ايه ياسهام مش ناوية بقي تحني عليا انا :: رجب انت هتنطلي كمان في المحل رجب :: اعمل ايه بس طيب علشان ترضي عني انا :: يارجب انا قولتلك متتعبش نفسك انا مش من البنات اللي تعرفهم رجب :: يعني سيد حلو وانا فيا كخة انا :: انا وسيد مخطوبين .. اقصد كنا مخطوبين ومفيش حاجة حصلت بينا يا رجب رجب :: ااااه مانا عارف .. حتي بأمارة ما شوفتك وانتي داخلة شقتك ... يقطعني كنت ظانن فيكي ظن سيئ عاطف رجع من المخزن وشاف رجب وهو واقف جنب العباية عاطف :: ايه يارجب انت اتجوزت وانا مش عارف رجب :: لا لا انا بس كنت ناوي اشتري عباية بس ل اختي .. بس بصراحة الخامة مش عجباني .... سلام عاطف :: سلام الواد ده بيعمل ايه هنا ياسهام ؟ انا :: زي ماانت شايف .. جاي بيقول انة عايز يشتري عباية عاطف :: الاشكال الوسخة دي ياريت متدخلش المحل تاني انا :: وانا مالي ... الكلام ده تقولوا له هو .. انا بالنسبة ليا مقدرش اقول لحد متدخلش تشتري من هنا ومن يومها وانا بدأت الحظ نظرات مدحت ومحاولاتة المستمر للمس جسمي وكأنة حط في دماغة اني بنت شمال في مرة من المرات كنت واقفة بين البترينة والحيطة فيه ممر كدة بينهم البترينة بنحط فيها تشيكلة من الجلبيات المطبقة راح جه عدي من ورايا وحك جسمة في جسمي قولت يمكن ميقصدش لكن. الموضوع اتكرر وكل مرة كنت بحس بزبه وهو منتصب وبيحكة فيا وهو بيعدي مرة علي مرة وبدأ يتعمد انة يلمسني بأيده وكنت لما باخد بالي يعتذر وكأنة مكنش يقصد .. وانا كنت بقول اصبري انتي لو مشيتي دلوقت مش هتلاقي اللي يصرف عليكي وعلي امك العيانة الجزء الثامن ............... فضلت اتحمل رزالة وتحرش عاطف بيا لغاية ما في يوم كنت طالعة علي السلم اللي في المحل وبجيب ملابس من اخر رف في المحل وكنت في اليوم ده لابسة چيبة وبلوزة وانا علي السلم من فوق لقيت عاطف واقف تحت السلم وعنيه راشق بين فخادي اول ما اخدت بالي من نظرات جيت انزل لقيتة بيقولي انقلي الچيب من الرف اللي جنب الرف ده انا :: اشمعني يعني ؟ عاطف :: ايه هو اللي اشمعني انتي تعملي اللي بطلبة منك وخلاص انا :: حاضر عملت اللي قالي عليه ونزلت وهو كان واقف في مكانة متحركش وايمان واقفة بعيد وبتتفرج علي عاطف وحاطة ايدها علي بوقها وبتضحك بينها وبين نفسها نزلت من علي السلم وحسيت ببعبوص ابن متناكة في نص طيزي وبعدين لف جسمة بسرعة واداني ضهرة وعملة نفسة بيطبق في عباية وبيحطها في الكيس بتاعها انا :: هو فيه ايه يا عاطف عاطف :: في ايه يابنتي مالك انا :: انا عارفة بقي متسأل روحك مشيت من جنبة وروحت وقفت جنب ايمان اللي كانت بتفرز قمصان النوم وبتعيد ترتيبهم في البترينة ايمان :: عاطف هيتجنن عليكي انا :: والنعمة بالشبشب .. هو فاكرني من البنات اياهم ايمان :: ههههههههه يبقي مش هطولي معاه في المحل كلمة ايمان حسستني بالخوف مانا مينفعش اسيب الشغل خالص انا :: يعني ايه !؟ ايمان :: يعني مشي امورك معاه .. شوق ولا تدوق انا :: يعني ايه عاطف جه وطلب مني اعملة كوباية شاي دخلت عملت له الشاي ورجعت لقيتة واقف جنب ايمان وحسيت ان ايمان وشها متغير واول ما شافني بعد شوية عنها وقالي حطي الشاي هنا وانتي يا ايمان روقي البترينة اللي بره المحل ايمان خرجت وهي ماشية لمحت سوستة البنطلون بتاعها مفتوحة ... عرفت علي طول ان عاطف كان بيلعب بأيده في كسها بقلم عادل المتميز بعد ما خلصت شغلي وانا مروحة البيت لقيت رجب نطلي معرفش جالي منين ولقيتة جنبي ممكن بس اتكلم معاكي خمس دقايق انا :: انت عايز مني ايه ؟ رجب :: عايزك يا سهام ومتعمليش نفسك مش عارف انا :: يارجب انا قولتلك بدل المرة مليون مرة انت فاهم غلط ... انا مش زي البنات اللي تعرفهم ولا عمري هكون زيهم .. وانت فاهم بردو ان فيه حاجة حصلت بيني وبين سيد وده محصلش .. فاياريت متعشمش نفسك بحاجة عمرها ما هتحصل رجب :: بقي كدة ... طيب ياسهام وياريت تاخدي بالك من نفسك علشان انا مش هسيبك انا :: اعلي ما في خيلك اركبة مشيت ورجب فضل واقف في مكانة وهو بيعض علي شفايفة ومتعصب علي اخره روحت البيت ودخلت الشقة لقيت الست نصرة قاعدة مع ماما في الصالة انا :: مساء الخير ياخالتي نصرة :: مساء الورد يا سهام انا :: معلش تاعبينك معانا نصرة :: متقوليش كدة يا حبيبتي دي مامتك زي اختي واكتر دخلت غيرت هدومي وخرجت قعدت مع ماما وكانت نصرة طلعت لجوزها وعيالها انا :: عاملة ايه يا حبيبتي النهاردة ماما :: كويسة يابنتي .. انتي عاملة ايه في الشغل انا :: تمام يا ماما وصاحب الشغل حاططني في عنيه وراجل محترم جدا وعينة مش بتترفع علينا ماما :: **** يبارك فيه ويقعدلة في عيالة دخلت المطبخ عملت اكل واتعشيت انا وماما وبعدين عملت ليا كوباية شاي وبعدين دخلت اوضتي ونمت تاني يوم وانا في الشغل كنت واقفة بظبط في الهدوم بعد ما زبونة مشيت عاطف جه من ورايا وحك زبه في طيزي وهو داخل من ورايا ... عملت بكلام ايمان وقولت اعمل نفسي مش واخدة بالي... مرة في مرة وانا سيباه ومش بعمل اي ردة فعل زي الأول وعلي اخر النهار .. لقيتة بيقولي خدي مفتاح المخزن من الدرج وعايزك تاخدي معاكي الكشكول وتشوفي ايه اللي ناقص وانا شوية هاجي اساعدك اخدت المفتاح بتاع الشقة ( المخزن ) ودخلت وبدأت افرز البضاعة وانا موطية مأخدتش بالي خالص بعاطف اللي دخل وكان واقف ورايا وصباع ايده راح لمس كسي من ورا ... خلاني قومت منفوضة من مكاني والتفت بوشي لقيت عاطف واقف ورايا وراح حاضني وشل حركتي وبقي عمال يبوس فيا وانا عمالة اقاومة واحاول ابعدة عني انا :: انت بتعمل ايه يا مجنون .. عاطف :: انا فعلا مجنون .. مجنون بيكي وايده رايحة علي كسي ودخل ايده بين فخادي وانا قفلت بين رجليا علشان ميوصلش كسي وعمالة افرك منة شمال ويمين لكنة كان ماسك فيا بقوة وهيجانة كان مسيطرة علي عقلة انا :: حرام عليك يا عاطف حرام عليك انا لسة بنت عاطف :: بصي هديكي اي فلوس تطلبيها بس تريحيني .. انا تعبان اوي يا سهام انا :: انت بتقول ايه يا مجنون انت .. ابعد عني بقي ابوس ايدك مع فركي ومحاولاتي المستميتة للأفلات قدرت بالفعل افلت منة وجريت ناحية الباب وفتحتة وجريت علي الشارع ومنة علي بيتي علي طول وصلت البيت وانا بنهج ومش قادرة اخد نفسي .. دخلت مدخل البيت وقعدت علي السلم شوية لغاية ما هديت واخدت نفسي وروحت داخلة شقتنا ماما سمعت الباب بيتقفل وهي في اوضتها قعدت تنده مين اللي بره انا :: انا سهام يا ماما ماما :: سهام ؟ ايه اللي جابك بدري كدة يابنتي انا :: حسيت نفسي بس مرهقة شوية وعندي مغص وعاطف قالي روحي ماما :: طيب يابنتي اعملي يانسون ليكي علشان المغص انا :: حاضر يا ماما الساعة 9 لقيت الباب بيخيط قومت فتحت لقيت ايمان اللي شغالة معايا في المحل جيالي اخدتها ودخلنا الأوضة بتاعتي ايمان :: ايه يابت اللي خلاكي تمشي قيل الميعاد انا :: انا من بكره هروح ادور علي اي شغلة في مكان تاني مش هرجع للحيوان اللي اسمة عاطف ده ايمان :: ليه هو عمل معاكي ايه.. بعد ما انتي مشيتي لقيتة داخل المحل ومتنرفز ومش طايق دبان وشة انا :: عملة اسود ومهبب البعيد .. ده مسك فيا وكلبش وكان عايز ...... والنعمة ما قادرة اقول ايمان :: ههههههههههههه انا بتضحكي يا ايمان ايمان :: علشان انتي متعرفيش عاطف عاطف كبيرة يحسس .. يقفش. يرضع يخليكي تمصي بتاعة .. لكن ادخال لا انا :: يا سلام وكل اللي بتقوليه ده حاجة بسيطة وعادية ؟؟ ايمان :: وايه المشكلة .. هو يفتح سوست بنطلونة ملناش فيه لكن احنا منفتحش رجلينا له ... وغير كدة بيدي فلوس حلوة بعد ما بيرتاح يابت ههههههههه انا :: لا ياختي يا نحلة لا تقرصيني وعايزة عسل منك ايمان :: اعقلي يا سهام وارجعي شغلك ... وعلي فكرة هو اللي باعتني ليكي ..الراجل هيتجنن عليكي انا :: لا لا مش راجعة .. انا مليش في السكك دي ايمان :: يلا بقي اسيبك انا وبكره هستناكي تنزلي المحل .. وانا هقولوا انك هتفتحي المحل معايا بكره بعد ما ايمان مشيت وسرحت في الحالة اللي احنا فيها واني لو فعلا نفذت اللي في دماغي هكون انا اللي خسرانة ولقيت نفسي بضرب الجزمة لازم ارجع المحل ................ عاطف كان في المحل مقفلش وكان مستني ايمان لما ترجع عاطف :: ايه يا ايمان عملتي ايه ايمان :: متخفش البت هترجع بكره انا عارفة ظروفهم المادية كويس عاطف :: طيب انتي قولتي ليها ايه ايمان :: انا قولت كل اللي اتفقنا عليه .. بس انت كمان براحة علي البت ... علشان البت دي نضيفة مش شمال عاطف :: خدي دول علشانك واوعدك لو البت سهام رجعت وعملت كل اللي عايزة هيكون ليكي مكافاءة سهام :: كام دول عاطف :: 100جنيه سهام :: هات 100 كمان .. انا غسلت دماغ البت عاطف :: خدي مش خسارة فيكي تاني يوم صحيت الساعة 9 الصبح خرجت دخلت الحمام غسلت وشي وبعدين روحت المطبخ عملت فطار ليا ولماما وبعدين لبست هدومي وانا لسة مترددة اروح الشغل ولا انزل الف علي اي شغل في مكان تاني غير المحل بتاع عاطف ماما :: هتروحي ل اخوكي امتي انا :: الأسبوع اللي جاي يا ماما ماما :: ابقي اعملي له اكل بزيادة يابنتي علشان اللي معاه في الحجز انا :: انا بعمل كدة يا ماما بس انتي عارفة الظروف والمصاريف عاملة ازاي... **** يسهلها بقي ماما :: عارفة يابنتي وعارفة انك طلع عينك في الشغل والمصاريف تقيلة عليكي مابين مصاريف البيت والعلاج بتاعي .. بس اديكي شايفة انا مبقتش قادرة اقف علي رجلي .. انا حتي بشيل هم روحتي للحمام انا :: ياماما انا مش بشتكي وعندي استعداد اقف علي رجلي ليل ونهار بس تكون مجازية ماما :: **** يوسع رزقك برزقنا يابنتي كلام ماما معايا خلاني افكر مليون مرة قبل ما اقرر اسيب الشغل .. وقررت انزل المحل و اللي يحصل يحصل بقي اديت ماما العلاج ومشيت علي المحل وانا متخيلة هلاقي عاطف مدايق مني وهيعاملني معاملة زي الزفت اول ما روحت كانت ايمان فاتحت المحل وبتخرج استنادات الملابس بره صباح الخير يا ايمان ايمان :: صباح الفل يا سهام .. ايوة كدة كويس انك جيتي .. العقل زينة انا :: انا جاية بضرب الجزمة .. مانتي عارفة ان انا اللي شايلة البيت والمصريف فوق دماغي عاملة ازاي ايمان :: عارفة يا سهام و**** يكون في عونك واحنا واقفين بنتكلم انا وايمان تليفونها رن وكان المتصل عاطف ايمان :: االو .. اه يا عاطف جت وهي في المحل بتخرج الأستندات اهي ماشي سلام ايمان :: ده عاطف بيطمن جيتي ولا لا هههههههه انا :: **** ياخدة ايمان :: هههههه ليه كدة يابنتي بس ده الراجل من ساعة ما مشيتي امبارح وهو هيتجنن انا :: اوووووف بقي **** يخرب بيت امك انت كمان ايمان :: في ايه يايت مالك ؟ انا :: ماهي ناقصة .. بص كدة مين اللي واقف جنب محل العصير هناك ايمان :: ايه ده ده الواد رجب برشامة انا :: هو اسمة برشامة كمان ... احيه ايمان :: ههههههه مالة هو متبقك ولا ايه انا :: ايوة ياختي ... شكلي هضرب امة بالشبشب قريب ايمان :: ههههههههه بصراحة ياسهام من حقة انتي مزة .. جميلة .. عليكي تقسيمة جسم انا بحسدك عليه انا :: طب يلا ياختي ندخل جوا .. ورانا شغل متلتل فوق دماغنا ............ في السجن ........... حسن في السجن في البداية لقي صعوبات في التقالم مع المساجين ولانة شخصية صعيدية وراجل مقبلش علي نفسة المهانة او انه يبقي خدام للمساجين القدام او لرئيس المساجين واول يوم راح فيه طرة ولما دخل الزنزانة بتاعتة كان فيه واحد جوه اسمه سعيد سبريتو كان هو الكاومندا بتاع السجن حسن دخل الزنزانة وراح قعد علي سرير كان فاضي :: تسمح يا اخ حسن :: نعم :: السرير ده بتاعي حسن :: حاضر .. قام وراح لسرير تاني نفس الشخص :: تسمح يا اخ حسن :: في ايه تاني :: السرير ده بتاعي حسن :: السرير ده كمان بتاعتك ؟ :: ايوة ... وكل السراير اللي هنا بتاعتي حسن :: **** اوووووف .. بقولك ايه وحيات اغلي ماعندك ... حل عني دلوقت .. انا مش طايق نفسي :: نعم ياروح امك ؟ احل عنك ولسة هيضرب حسن بالبوكس في وشة حسن مسك ايده في اللحظة دي قام اتنين تانين علشان يضرابو حسن وقامت الخناقة في الزنزانة لكن حسن مخفش منهم ورغم انة كان بيضرب من التلاتة الا انة كان بيضرب فيهم... صوت تخين جاي من اخر الزنزانة ... واحد لابس ترنج غير باقي المساجين وطلب الكل يلتزم سريرة. وقام مشي بخطوات ثابتة متجه ناحية حسن واول ما قرب من حسن مد ايده بالسلام انت شكلك جدع ياض حسن :: بس من غير ياض انا الكوماندا بتاع السجن ده .. اخوك سعيد سبرتو حسن تشرفنا ياعم سعيد سعيد :: شكلك صعيدي وانا بستجدع الصعايدة انت منين يا اخ حسن :: حسن اسمي حسن .. ومن سوهاج سعيد :: اجدع ناس .. انا بقي من الصف تعرفعها حسن :: لا اسمع عنها بس؟ احكيلي بقي انت جاي هنا في ايه حسن :: انا جاي هنا ظلم .. و**** المعبود جاي هنا ظلم سعيد :: احكيلي طيب ايه اللي راماك هنا بقلم عادل المتميز ومن هنا بدأت صحوبية حسن علي سعيد سبيرتو الكاوماندا بتاع السجن ................ الجزء التاسع ............... فات اسبوع من يوم ما رجعت الشغل وعاطف محترم نفسة معايا ولا بيتحرش بيا ولا بيجي ناحيتي لغاية ما في يوم علي الساعة اتنين في ميعاد الغدا كان عليا الدور في شراء الغدا ايمان قالتلي ان نفسها تاكل فراخ مشوية اخدت منها نص الفلوس وحطيت النص اللي فاضل من عندي وروحت طلبت نص فرخة والسلطات بتاعتهم وقولت للراجل علي ما تعمل نص الفرخة هروح اشتري شوية حاجات وانا رايحة اشتري شيبسي واتنين حاجة ساقعة قابلت احمد صاحب اخويا .. وقفت معاه شوية سالني علي اخويا. وسألني علي ماما واتفق معايا انة عايز يزور اخويا قولت له خلاص انا رايحة الاسبوع اللي جاي بعد ما خلصت كلام مع احمد روحت لمحل الفراخ اخدت منة الأكل ورجعت المحل عاطف كان بره قبل ما اروح اجيب الأكل ولما رجعت لقيتة في المحل قاعد علي مكتبة وضارب بوز مترين دخلت حطيت الأكل علي الفاترينة اللي قدامنا وقعدنا علي كرسيين انا وايمان وقاعدنا ناكل انا :: ياساتر مالوا ده ماطط بوزة شبرين لقدام ليه ؟ ايمان :: مش عارفة ... اظاهر كدة حد ضايقة .. راجع من بره شكلة مبوز كدة بعد ما خلصنا اكل وشربنا الساقع دخلت زبونة عايزة قميص نوم وقفت مع الزبونة وبقيت بفرجها علي القمصان والالوان وانا شايفة عاطف عمال يبصلي وشكلة مخنوق مني علي الأخر مكنتش عارفة مالوا ده وليه بيبصلي كدة لغاية ما بعد الزبونة ما مشيت قالي روحي المخزن عايزين نشوف البضاعة اللي ناقصة روحت المخزن وهو جه ورايا وانا بفرز في البضاعة لقيتة بيسألني عاطف :: مين ده اللي كنتي واقفة معاه ياسهام انا :: امتي ده ؟ انا مكنتش واقفة مع حد عاطف :: نعم يا روح امك .. كدب مش عايز انا :: انت بتقول لمين كدة ...؟ انت ملكش دعوة بيا .. اقف مع اللي اقف معاه ... اتت مشترتنيش عاطف :: انا مقصدش انا معرفش انفعلت كدة ليه ... انا اسف انا :: انا معرفش انت بتتكلم علي مين علي فكرة .. انا مبكدبش عاطف :: من شوية وانتي بتشتري اكل .. ايه لحقتي نسيتي ؟ انا :: ده صاحب اخويا بيسألني هروح ازورة امتي علشان عايز يروح معايا يزور اخويا عاطف :: طب حقك عليا .. انا بجد معرفش انفعلت كدة ليه وخرج من الأوضة ثواني ورجع ولقيتة جه وقف قدامي وراح مسكني من وسطي انا بقيت مش متحمل اشوف حد واقف معاكي انا :: مينفعش كدة ياعاطف ... وبقيت عمالة اشيل ايده من علي وسطي وهو يرجع يمسكني تاني وراح ضاممني له اوووي وبقت ايده علي ضهري وعمال يضمني وحسيت بزبه وقف وبقي ضارب فيا تحت بطني كنت لسة هشرشح له وهنسل الشبشب علي دماغة لكني افتكرت كلام ايمان وافتكرت انة ممكن يمشيني من المحل وانا في عرض المرتب اللي باخدة منة بقيت بتمنع بس مش زي الأول .. ومع اني مش طايقة شكل امة لكني مجبرة علي بعض التنازلات في مقابل اني افضل في شغلي اديده راحت لطيزي وبقي عمال يحسس عليهم ويمسكهم بأيده لدرجة اني حسيت بصوابعة وهي بتغرز في لحم طيزي وزبه بيدقر فيا اكتر واكتر ايده طلعت لضهري ومن صهري لتحت رقبتي ورا وداني وشفايفة راحت لشفايفي وبقي عمال يمص ويرضع فيهم بدأت احس ان اعصابي بتسيب ... وبعض الشعور بالأثارة مسك ايدي وبقي بيحاول ينزلها لزبه وانا مش قادرة وهو مصمم لغاية ماخلاني مسكت زبه من فوق البنطلون زبه مكنش زي زب سيد كان باين انة اصغر. ومع ذلك حسيت بقشعرة في جسمي كلة وشعور بالمتعة في حتة فيا وعاطف عمال يبوس في شفايفي ولسانة بيروح بين شفايفي ويلمس لساني حسيت بكهرباء خفيفة في كسي وكنت حاسة ان فيه مخاط من شهوتي بينزل علي الكلوت وراح مطلع بزازي من البلوزة بعد ما فك زرايرها وبقي عمال يمص ويرضع في حلمات بزازي وانا حاسة بمتعة رهيبة مع كل مصة بيمصها لحلمات بزازي لدرجة اني بدات اتأوه اهات مكتومة وايدي علي راسة وبضمة علي بزازي علشان يقطعهم من المص شوية وخلاني لفيت علي الحيطة وكنت خايفة انه ينكني ويعرف اني مفتوحة نزل علي ركبة ورفع الچيبة ... انا روحت لفيت بجسمي ونزلت الچيبة تاني لكنة وعدني مش هيعمل حاجة وبقي عمال يلفني للحيطة وهو بيتحايل عليا لفيت وهو رفع الچيبة وبقي بلسانة عمال يلحس فخادي وايده ماسكة طيزي عمال يضمهم علي بعض ويفعص فيهم رجليا مكنتش قادرة تشيل جسمي بسبب اعصابي اللي باظت لدرجة اني محستش وهو بيشد الكلوت بتاعي وبينزلة فتح طيزي بأيده ودخل بلسانة وبقي عمال يلحس في خرم طيزي اوووووووووف ولسانة بيتحرك علي خرم طيزي .. كان نفسي لسانة يدخل جوايا وبيفضل يتحرك كأنة بينكني بقلم عادل المتميز وقف علي رجليه ونزل سوستة بنطلونة وطلع زبه وفتح طيزي ودخل زبه بين الفلقة وراح حضني من ورا وبقي عمال يحك راس زبه في خرم طيزي وانا بتأوه من المتعة الرهيبة اللي بقيت فيها وكان نفسي زبه يقتحمني ويدخل يشق طيزي شق عاطف فضل يحك زبه في طيزي ويضغط بجسمة عليا وايده ماسكة في بزازي تقفيش وتقفيش لغاية ما حسيت بلبنة السخن نزل علي طيزي وغرق حتي الكلوت اللي كنت لبساه عاطف بعد ما جابهم علي طيزي .. مسح زبه في حتة قماش من اللي في المحل وانا لبست الكلوت باللبن اللي فيه وعاطف راح مطلع من جيبة 50 وقالي دي ليكي قد ايه حسيت بالمهانة لما طلعلي الفلوس وكان نفسي ارمي الخمسين جنيه دي في وشة. لكني اخدتهم لانة خلاص كسر عيني اخدت الفلوس وقالي كملي فرز انتي وانا هروح اشرب كوباية شاي علي القهوة فضلت افرز انا في البضاعة وبعد ساعة كنت خلصت رجعت المحل كان عاطف قاعد علي مكتبة وايمان مع زبونة بتبيع ليها دخلت وقفت مع بنتين دخلو المحل ورايا وكانوا عايزين يشتروا بيچامات عروسة فضلت معاهم لغاية ما خليتهم اشتروا تشكيلة قمصان نوم علي بيچامات علي كلوتات وسنتيانات وبعد ما مشيوا عاطف اتبسط وايمان قالتلي انتي بياعة شاطرة شوية ايمان جت وهمستلي هو فيه حاجة حصلت بينك وبين عاطف انا :: اشمعني ايمان :: اصلي شايفة عاطف مبسوط ومذاجة رايق انا :: سكت ومبقتش عارفة ارد عليها وهي ابتسمت وقالت مش لازم تردي الجواب باين من عنوانة هههههههههه مرت الأيام وعاطف كل يومين تلاتة يخليني اروح المخزن ويفضل يقفش ويبوس فيا ويجبهم علي طيزي ويديني الخمسين جنيه بقلم عادل المتميز بصراحة بدأت احس ان ظروفي المادية بتتحسن شوية .. وكنت كل كام يوم اشتري فاكهة لماما او اجيب اكلة حلوة نتعشي بيها انا وماما ماما بدأت تلاحظ ان بقي معايا فلوس وسألتني عن مصدر الفلوس قولت ليها ان بيجيلي اوقات بقشيش من الزباين وان المحل اليومين دول شغال ماما فضلت تدعيلي وهي فرحانة بيا وقالت انها لو مخلفة راجل تاني بدالي مكنش هيعمل اللي بعملة مرت الأيام .. وكان يوم اجازتي صحيت الصبح بدري من الفجر دخلت الحمام اخدت دش وعملت اكل لحسن وبعد ما خلصت الأكل عملت فطار .. فطرت انا وماما وبعدين استنيت احمد صاحب اخويا علشان نروح لحسن زيارة في السجن ماما قالت انها عايزة تروح تشوف اخويا انا :: تروحي فين ياماما انتي قادرة تقفي علي رجليكي ماما :: لو هروح له زحف علي ايدي ورجلي لازم اروحلة .. اخوكي وحشني يابنتي انا :: يا ماما مش هينفع احمد :: خلاص يا سهام خليها تروح .. انا هروح اجيب تاكسي وياخدنا من الباب واحنا راجعين بردو هنرجع بتاكس وبكدة مامتك مش هتتعب احمد راح جاب تاكس وروحنا لخويا وهناك قال للسواق استني لما نرجع وحساب الانتظار هتاخدة اول ما اخويا جه لينا امي شافتة وبقت عمالة تبكي واخويا اول ما شافها راح جاي جري ونزل تحت رجليها وفضل يبوسها ويبوس ايدها وراسها وهي عمالة تحضن فيه وتبوسة غصب عني دموعي نزلت مني لما شفت اخويا وامي وحاولت اداري دموعي لكني مقدرتش حسن :: علي عيني يا امي اسيبكم في الدنيا لوحدكم امي :: متشغلش بالك بينا يابني .. اختك مش مخليني محتاجة حاجة حسن راح باصصلي وبص ل امة ... اختي ؟ هي اختي بتشتغل امي :: انا يابني المرض بينهش في جسمي ومبقتش قادرة اقف علي رجلي .. ولولا اختك **** يسترها مكناش هنلاقي اللقمة حسن اخويا دموعة نزلت من عنيه علي خده وراح جه وباس علي راسي حقك عليا يا اختي .. حقكم عليا كلكم احمد :: اختك و**** ياحسن ب100راجل حسن :: ازيك يا احمد احمد :: بخير يا صاحبي ... انت عامل ايه حسن :: تمام يا احمد .. معلش يا احمد عايزك تاخد بالي من امي واختي احمد :: في عنيا ياحسن حسن :: **** يخليك يا احمد بقلم عادل المتميز بقلم عادل المتميز قعدنا مع حسن واكل معانا واخد باقي الأكل لزمايلة في الحبس واحنا مشينا ركبنا التاكسي اللي كان مستنينا بره ووصلنا لغاية البيت جيت اطلع فلوس علشان احاسب التاكس .. احمد حلف محدش يدفع غيرة دخلت وانا مسندة ماما وحاولت ادخل احمد لكنة قال انة وراه مشوار ومرضيش يدخل بعد شوية سمعنا صوت زعيق بره خرجت ابص واشوف في ايه لقيت الزفت رجب بيتخانق مع احمد وبيرزل عليه علي ماخرجت كانت الناس فضت الخناقة واحمد مشي ورجب بقي بيلقح عليه بالكلام وبيبصلي تفيت علي الأرض ودخلت ماما سألتني فيه ايه حكيت ليها ان خناقة مع ناس معرفهاش تاني يوم روحت المحل وكان عاطف شكلة هايج علي اخرة واول ما جه المحل عينة ما نزلتش من عليا عاطف :: حصليني علي المخزن فيه شغل كتير فيه انا :: حاضر يا عاطف بس اخلص اللي في ايدي عاطف :: لا سيبي اللي في ايدك وخلي ايمان تقف بدالك ايمان :: طب اجي انا لو هي مشغولة في اللي بتعملة عاطف :: برق ل ايمان وقالها لا خليكي انتي انا عايز سهام هي اللي تيجي معايا خرجت مع عاطف علشان نروح المخزن لمحت رجب واقف بعيد وبيراقبني دخلت المخزن وعاطف اول ما دخل ورايا راح قافل وشددني مني ايدي وضمني عليه انا :: مالك فيه ايه يا عاطف هتعورني كدة عاطف :: انا تعبان وعلي اخري انا :: اه بس الخمسين جنيه اللي بتدهالي مبقتش تنفع معايا عاطف :: اللي انتي عايزه بس تعالي وراخ وخدني في حضنة وواخد شفايفي بين شفايفة بعنف انا :: اي براحة سنانك غرزت في شفتي عاطف :: حقك عليا وبقي بيمص في شفايفي وايده دخلت تحت البلوزه وبقي عمال يقفش في بزازي اوو ي ويفعص فيهم عاطف :: انا عايز الحس كسك انا :: كلة الا ده ... معلش انا مضمنكش عاطف :: مش هعمل حاجة انا بس عايز الحسة انا :: لا ياعاطف لا عاطف ذنقني في الحيطة وفك زراير البلوزة وقالي نفسي طيب تقعدي معايا بقميص النوم انا :: انت اتجننت بقي عاطف :: علشان خاطري ... بصي هديكي 100جنيه مش خمسين وتلبسي قميص النوم ده .. وتخليني الحس كسك انا :: 100جنيه ؟ .. فكرت شوية وقولت انا اولي ب 100 جنيه اخدت منة القميص ودخلت الأوضة وقلعت هدومي ولبستة وخرجت عاطف :: اووووووف ... يخرب بيت كدة... انتي جامدة اووووي وقرب مني وبقي قدامي ونزل علي ركبة ورفع القميص لفوق وبصوابعة نزل الكلوت بتاعي .. يالهوووووي ياسهام ... ايه ده ... كسك ده جامد اخر حاجة وراح مقرب منة وحسيت بأنفاسة المولعة وهي بتلمس كس وفتح كسي بصوابعة وراح مدخل لسانة بين شفرات كسي وبقي عمال يلحسه انا سندت ضهري علي الحيطة وباعدت رجليا عن بعضها وغمضت عنيا وروحت في عالم تاني لسان عاطف بيتحرك علي كسي .. خلاني ولعت ناااااااار .. ومقدرتش امسك نفسي وبقيت غصب عني عمالة احرك وسطي وكسي واذوق نفسي علي لسان عاطف ااااااااااااه ااااااااااه مش قااااادرة عاطف :: كسك جميل اووووي انا :: ااااااااه اااااااه يخرب بيتك .. يخرب بيتك ولعتني .. اوووووووف بعد ما عاطف شبع من لحس كسي كنت انا ولعت وكسي بقي بياكلني اوووي وعايزة اتناك مش قادرة عاطف وقف وبقي لذق فيا وزبه تحت بنطلونة واقف وداقرة في كسي وانا المرة دي اللي وخدها في حضني ولفة ايدي حوليين رقبتة وباكل في شفايفة اكل انا :: عاطف انا مولعة مش قادرة عاطف :: وانا اكتر منك انا :: حط بتاعك علي كسي من تحت عاطف :: لا مينفعش اخاف افتحك انا :: لا من غير ما تخليه يدخل.. خليه علي كسي ... عايزة احس بزبك علي كسي ... مش قااااااادرة بجد عاطف فك سوستة البنطلون وطلع زبه وحطة بين فخادي تحت كسي وانا مسكتة بأيدي وبقيت عمالة اخليه بين شفرات كسي وعاطف بقي عمال يحرك زبه دخول وخروج كانة بينكي ااااااااه ااااااااااه ااااااااه مش قااااااادرة يا عاطف ااااااااااااااااه وشفايفي راحت تاني لشفايف عاطف اللي بينكني عالواقف من برا كسي بقلم عادل المتميز نزلت علي زبه زي المجنونة واخدتة في بوقي وبقيت عمالة امص فيه وارضع في راس زبه لغاية ما حاول يطلع زبه من بوقي علشان يجبهم برا ... لكني فضلت ماسكة زبه وحطاه في بوقي وبمصة لغاية ما جاب لبنة في بوقي وانا بشفط وبمص لبنة. وببلعة وبعد ما بلعت لبنة نزلت علي بيضانة وبقيت بلحسهم لغاية ما عاطف قالي كفاية كدة عاطف ارتاح لكني انا لا مرتحتش .. كنت مولعة ومش قادرة لبست هدومي وعاطف اداني ال 100 وهو خرج وانا خرجت بعد منة بربع ساعة لقيت رجب لسة واقف في مكانة عيني جت في عينة وبعدين دخلت المحل الجزء العاشر الجزء العاشر .............. قومت الصبح زي كل يوم دخلت الحمام غسلت وشي ودخلت اصحي امي علشان تفطر واديها العلاج انا :: انتي لسة نايمة يا ماما ... ماما اصحي علشان افطرك واديكي العلاج قبل انزل لكن امي مش بتتحرك من مكانها ولا بترد عليا .. قربت منها وبقيت بزوقها بايدي علشان تصحي .. لكن جسمها مش بيتحرك ولا بترد غصب عني طلعت مني صرخة ماما .. ياماما. ودموعي نزلت علي خدي وجريت علي الأوضة بتاعتي. واخدت تليفوني من تحت المخدة واتصلت علي احمد الحقني يا احمد ماما مش بترد عليا ومش بتتحرك احمد :: انا جاي حالا قفلت مع احمد وخرجت جري علي ماما علشان احاول افوقها لكن مفيش فايدة الباب خبط جريت افتح الباب خالتي نصرة :: فيه ايه يابنتي انا سامعة صوتك من فوق انا :: ماما مش بترد عليا خالص يا خالتي خالتي نصرة دخلت جري علي اوضة ماما خالتي :: امك فيها النفس يابنتي متقلقيش اجري هاتي باكوا عصير من بره لبست عبايتي وجريت علي البقال جبت منة باكو عصير ورجعت خالتي نصرة قومت ماما وحطت ليها الشفاطة في بوقها وبقت بدوس علي علبة العصير وكان العصير بينزل من بوقها علي هدومها شوية احمد جه وسألني مالها مامتك ... انا :: وانا بعيط معرفش انا دخلت اصحيها الصبح لقيتها مش بتتحرك ولا بترد عليا احمد :: كدة لازم ناخدها القصر العيني بسرعة احمد جري جاب تاكسي بسرعة من بره وخالتي نصرة طلعت لبست هدومها ونزلت علشان تروح معانا المستشفي وصلنا المستشفي( استقبال الطورئ ) احمد دخل المستشفي جاب كرسي متحرك من جوه وقعدنا ماما عليه واحمد ذق الكرسي وانا وخالتي نصرة ساندين ماما علشان متقعش احمد وقفنا علي جنب وراح دخل جوا قسم الطورئ ورجع يشوف الدكتور اللي هيكشف عليها عشر دقايق واحنا واقفين وانا علي اعصابي وسمعت صوت احمد وهو عمال يزعق ويقول فين الدكتور اللي هنا معانا واحدة بتموت بره ايه كسم الاهمال بتاعكم ده مع خناق احمد فيه دكتور شاب خرج من الأوضة وبكل برود مالك يا استاذ صوتك عالي ليه احمد :: معايا خالة بره حالتها خطرة وانتوا هنا قمة الأهمال الدكتور :: وانت كشفت عليها علشان تعرف حالتها خطيرة... هاتها في الأوضة دي يلا احمد جري واخدنا ماما دخلنها الأوضة بتاعة الكشف والدكتور دخل كشف عليها وطلب من الممرضة تعملها تحليل بسرعة بعد نص ساعة الدكتور. طلب من الممرضة تنده علي الدكتور الأستشاري بعد ساعة علي ما الدكتور الأستشاري نزل من الدور اللي فوق وكان احمد عمال يزعق كل شوية مع الممرضات ولكن كانوا بيردو عليه بكل برود الاستشاري دخل كشف علي ماما وقال لازم تتحجز حالا امك عندها جلطة وانت روح اتبرع بالدم علشان نحجزها احمد :: يعني ايه اتبرع بالدم علشان تتحجز الدكتور :: انا مش فاضيلك يا استاذ.. ده نظام المستشفي .. علشان امك تتحجز لازم تتبرع بالدم احمد مشي جري ورجع بعد ساعة وجايب وصل تبرع وتم ادخال امي العناية المركزة وتم اعطائها العلاج احمد :: ولاد الكلب ازاي حد بيموت ميدخلش المستشفي ولا يتحجز غير لو حد اتبرع له بدم انا :: انا مش عارفة اشكرك ازاي علي تعبك معانا احمد.:: متقوليش كدة دي زي امي خالتي نصرة :: **** يجزيك خير يابني احمد :: **** يخليكي ياخالتي انا :: خلاص انت روح ياحمد وخد خالتي نصرة معاك انا هفضل قاعدة معاها نصرة :: انتي بتقولي ايه يابنتي انا مش همشي دلوقت احمد :: لا انا هفضل قاعد معاكي شوية ممكن يطلبوا حاجة تانية شوية ممرضة جت :: وقفتكم كدة مش هتنفع ياجماعة اتفضلوا انتوا امشوا انا :: امشي اروح فين .. انا مش هسيب ماما الممرضة :: الوقفة هنا ممنوعة حضرتك ممكن تنزلي تقعدي في الدور اللي تحت واحنا لو عوزنا منك حاجة هنبلغك احمد :: خلاص ياسهام تعالي ننزل فعلا وقفتنا هنا ملهاش لازمة ... نزلنا انا واحمد وخالتي نصرة قعدنا تحت في مكان كدة عاملينة للناس تقعد فيه شوية احمد خرج ورجع جايب اكل وحاجة ساقعة لينا انا :: ليه كدة ياحمد تكلف نفسك احمد :: مفيش تكلفة ولا حاجة نصرة :: يابني مين فينا له نفس ياكل بس احمد :: معلش يا خالتي لازم تاكلوا لسة اليوم طويل بقلم عادل المتميز تليفوني رن وكان عاطف المتصل انا :: الو .. ايوة يا عاطف .. معلش ماما تعبت وانا اخدتها وروحت بيها القصر العيني.. الدكتور بيقول جلطة في المخ وهي دلوقت محجوزة في العناية المركزة تسلم **** يخليك بعد اربع ساعات طلبت من احمد ياخد خالتي ويمشي وانا هرجع بالليل احمد قالي كدة كدة وجودك هنا ملوش لازمة لكني رفضت امشي معاهم وخليتة يمشي هو وخالتي نصرة وانا علي الساعة 9بالليل الممرضات مشوا كل الناس وقالوا بكره الزيارات من 9 الصبح مشيت ورجعت البيت واحمد كان بيتصل بيا كل ساعة والتانية علشان يطمن وفي اخر مكالمة قولت له اني روحت البيت خلاص فضلت اربع ايام كل يوم اروح ازور ماما واقعد اليوم كلة في المستشفي وممشيش منها غير بالليل لغاية ما ماما خرجت من العناية بعد ما حالتها اتسقرت .. بس خرجت من العناية بشلل نصفي وبدأت معناتي في الحياه ومبقتش عارفة هشتغل ولا هقعد في البيت جنب امي ارعيها واشوف طلباتها طب لو قعدت في البيت هصرف علينا وعلي علاجها منين خالتي نصرة جت وشافتني وانا قاعدة علي الكرسي جنب ماما وحاطة ايدي علي راسي وعمالة اعيط انا :: ماما يا خالتي اتشلت نصرة :: يانهار اسود .. طب تعالي نتكلم بره مينفعش تصحي من النوم وتحس بينا وتشوفك بالشكل ده خرجت برة الاوضة في طرقة المستشفي وانا بمسح في دموعي وفضلت اتكلم معاها واني مش عارفة لما اخرج من المستشفي هراعي امي ازاي .. وحاسة اني هتشل انا كمان غياب حسن فارق معانا كتير ياخالتي .. وبين يوم وليلة بقيت انا راجل البيت والدنيا عمالة تحط عليا نصرة :: ولا يهمك يابنتي امك اختي وانا ارعيها برموش عنيا وانتي في الشغل انتي ابقي انزلي شغلك وانا مش هسيبها هفضل كل شوية انزل ابص عليها وارعيها لغاية ما ترجعي من شغلك انا :: **** يخليكي ياخالتي و**** انتي في معزة ماما بالظبط ولو كان ليها اخت مكنتش هتعمل معاها اللي انتي بتعمليه ده نصرة :: طب روحي اغسلي وشك .. مينفعش امك تشوفك كدة.. احنا لازم نبان قدامها اقوياء علشان تقوي بينا وتخف بسرعة روحت الحمام غسلت وشي ورجعت لقيت الممرضة طلبت مني نساعدها علشان تدي امي الحقنة فات اسبوع. وايمان كانت بتتصل بيا باستمرار علشان تطمن علي ماما وعليا لغاية المستشفي عملت لماما تصريح خروج .. اخدتها انا وخالتي نصرة علي كرسي متحرك لغاية بره المستشفي ووقفت تاكسي ورجعنا بيها البيت قعدت مع ماما اسبوع في البيت ارعيها وكانت الفلوس اللي معايا خلاص علي وشك انها تخلص.وخالتي نصرة قالتلي يابنتي انزلي شغلك قعدتك في البيت مفيش منها رجا وان كان علي امك انا هرعيها طول ما انتي في الشغل وفعلا رجعت الشغل وكنت كل يوم قبل ما انزل ادخل ماما الحمام وافطرها وايام احميها علشان مخليش ماما محتاجة لحد وكمان كتر خير خالتي نصرة بتنزل تشقى عليها وتأكلها وتديها باقي مواعيد العلاج فات اسبوعين وكنت كل ما اروح زيارة ل اخويا مرضاش اقولوا علي مرض ماما لاني مكنتش حابة اعكنن عليه في حبستة في يوم عاطف قالي روحي المخزن شوفي ايه اللي ناقص واكتبية وانا هعمل مشوار في القريب ولو خلصتة بسرعة هاجي افرز معاكي روحت المخزن وعاطف مشي وانا مأخدتش بالي خالص من رجب اللي كان بيرقبني من بعيد واتاريه كانت مرتبلي ترتيب والظروف ساعدتة في تنفيذ ترتيبة دخلت المخزن وقفلت الباب ورايا بتاع الشقة وكان الجو حر في اليوم ده والشقة مولعة قلعت الطرحة بتاعتي والبلوزة وقعدت ببضي نص كم علي الچيبة وبقيت بفرز في الأكياس وبعد اللي موجود وبسجلة في الكراسة شوية الباب خبط .. توقعت انة عاطف قومت وروحت فتحت الباب وكانت المفاجئة ان اللي قدام الباب رجب مش عاطف .. اول مافتحت الباب راح رش علي وشي حاجة خلتني حسيت بحرقان في عنيا وراح داخل وشدني للأوضة اللي جوا وبدأ يتهجم عليا ويحاول يلقعني هدومي وانا بقاومة وبصرخة لكنة كان عامل حسابة وحط ايده علي بوقي وفتح مطوة كانت معاه وحطها علي رقبتي وهو لاذق فيا من ورا رجب :: اقلعي يابنت المتناكة بدل ما اجيب رقبتك دي بالمطوة وانتي عارفة انا مبهددش انا :: طيب طيب شيل المطوة هتعورني رجب :: انا هشيل المطوة .. هتصوتي ولا هتفكري تعملي حركة كدة ولا كدة هقتلك سيد مش احسن مني يا شرموطة انا :: حاضر والنعمة هعمل كل اللي انت عايزة بس شيل المطوة رجب سابني وحط رجليه علي كرسي خشب كان قدامة وقالي .. اقلعي يالبوة انا مستني اليوم ده بفارغ الصبر قلعت البضي والجيبة وبقيت بالكلوت والسنتيان رجب :: كلة يالبوة ... اقلعي كلة وراح هو كمان قالع هدومة وبقي قدامي عريان ملط. وانا واقفة مخبية بزازي بأيد وكسي بأيدي بقلم عادل المتميز انا عايزك بقي تقعدي علي الأرض وضهرك للحيطة وتفتحي رجليكي وتلعبي في كسك انا :: حاضر .. بس ابوس ايدك بلاش كسي رجب :: بلاش ايه يا متناكة .. هو انتي فكراني مش عارف اللي بيحصل هنا في الأوضة بينك وبين المحروس عاطف .. انا مراقبك من زمان. وبشوفة وانتوا داخلين وخارجين انا :: و**** بنفرز البضاعة اللي في المخزن مفيش حاجة من اللي في دماغي رجب :: كسمك يابنت الشرموطة ... يلا يا مومس اعملي اللي طلبتة منك قعدت علي الأرض وفتحت رجليا وانا ساندة ضهري علي الحيطة وبقيت بطرف صباعي بلعب في زنبوري شوية وبدأت احس بالاثارة رغم خوفي من رجب رجب :: انزلي بقي بصباعك وحطيه جوا كسك انا :: يارجب ابوس ايدك انا لسة بنت رجب :: لسة بنت ؟ طيب وراح جاي وداس بأيده علي رقبتي وذنقني في الحيطة وانا مخبية كسي بايدي رجب :: شيلي ايدك يابنت المتناكة .. لما اشوف كسك اللي مش مفتوح ده .. شلت ايدي لما حسيت نفسي هتخنق. وراح مدخل صباعين ايده جوا كسي رجب :: ايه ده يابنت المتناكة .. ماهو مفتوح اهو ومفيش ددمم نازل من كسمك مقدرتش اتكلم ولا افتح بوقي ولقيتة راح ماسكني من شعري وشدني وقالي قومي يالبوة تعالي علشان تمص زبي اي اي شعري شعري رجب قعد علي الكرسي وهو شددني من شعري وخلاني نزلت علي زبه اللي كان باين اوي انة ضخم وتخين جدا مصي يا شرموطة ... وعاملة فيها شريفة فتحت بوقي ودموعي نازل سيل علي خدي علشان عارفة ان رجب هيفضحني لو معملتش اللي يطلبة مني بعد كدة وبقيت بمص وبرضع في زبه وهو ماسكني من شعري وعمال يشتم ويهين فيا ايوة كدة يا بنت الخول .. مصي زبي زي الشراميط انزلي بقي علي بيضاني يا شرموطة نزلت بلساني وبقيت عمالة الحس في بيضانة واطلع لزبه بلسانة وامص راس زبه وبعد ما خلاني امص زبه اكتر من خمس دقايق قالعي تعالي يا لبوة اقعدي علي زبي بكسك المتناك ده قومت وطلعت برجليا وعديتها بين رجليه وروحت قاعدة علي زب رجب اللي كان ماسكه بأيده وبعد ما زبه دخل في كسي راح ماسكك بزازي وبقي عمال يفعص فيهم ويرضعهم وانا طالعة نازلة علي زبه اللي كان عامل زي الوتد في كسي كنت حاسة ان زبه واصل لزوري من كتر ما كان كبير وتخين وانا يتناك من رجب ومش واخدة بالي ولا عارفة ان الباب مفتوح بتاع الشقة ايمان دخلت وخرجت بسرعة من غير ما ناخد بالنا منها وشافتني وانا بتناك من رجب رجب قومي واطلعي فوق الكرسي ده واتشعبطي في رقبتي قومت ووقفت علي الكرسي واتشعبطت في رقبتة وهو رفعني بأيده تحت طيزي وراح منزلني علي زبه اللي دخل في كسي زي السكينة في الحلاوة وبقيت عمالة اطلع وانزل علي زب رجب اللي ساندني من طيزي وبيرفعني لفوق وينزلني وبعدين راح نازل بيا علي الأرض ونيمني علي ضهري وانا فوق اكياس الملابس وزبه خارق كسي وبقي بيدك زبه فيا دك وانا بتأوه واتشرمط من غير صوت ولحمس حس انة خلاص هيجبهم خلاني قومت ومصيت زبه وجاب لبنة في بوقي وخلاني بلعت لبنة بقلم عادل المتميز بعد ما فشخني نيك .. قالي بعد كدة يا كسمك تيجي عند عمك رجب ومتعمليش فيها الست الشريفة ولبس هدومة وراح ماشي .. وانا قومت وانا حاسة نفسي فعلا اتفشخت ولبست هدومي وقعدت علي جنب مش قادرة اعمل اي حاجة الجزء الحادي عشر ........................ بعد ساعة من خروج رجب وفضلت قاعدة اكتر من تلت ساعة مش قادرة اقوم من مكاني وحاسة ان كسي اتفشخ نيك بسبب ان زبه كان تخين وكبير بعدها قومت فرزت شوية وبعدين مقدرتش اكمل خرجت وروحت المحل وكانت ايمان مع زبونة مطلعة عينها وبتفاصل معاها في قمصين نوم كانت مشترياهم انا :: معلش يا ايمان روحي امتي كملي بدالي في المخزن وانا هقف هنا بدالك لحسن انا حاسة نفسي مش قادرة اقف علي رجليا ايمان :: بسخرية ليه يا حبيبتي الف سلامة انا :: حاسة نفسي تعبانة شوية ايمان :: حاضر يا سهام ... خليكي انتي مع المدام واخدة قمصين ب 250جنيه انا :: ماشي فات شهر ورجب كان كل كام يوم يقابلني في المخزن لما يتأكد ان عاطف مش موجود وكان يمارس معايا الجنس بكل الأوضاع وبدأ رجب يستغل خوفي منة وخوفي من الفضيحة وبقي بيطلب مني اوفر له فلوس باي شكل .. وبدأ يسحب مني فلوس كل فترة مرة 100 ومرة 200 وكدة .. وطبعا كنت بجيب الفلوس دي بطلوع الروح لأن عاطف مش كل يوم هياخدني في المخزن ده غير فلوس جلسات العلاج الطبيعي اللي ماما بتدخها شهر مر وماما اتحسنت وبقيت بتمشي علي مشاية اشتريتها ليها وبقت بتدخل الحمام بالمشاية دي لوحدها وفي يوم رجب قرر انة يسرق المحل بتاع عاطف وطبعا كان عايزة مساعدتي كان عايزني اسرق مفتاح درج المكتب وهو بالليل يفتح المحل ويسرقة انا طبعا رفضت بشدة اني ممكن اساعدة في حاجة زي كدة ... خصوصا اني مش حمل بهدلة ولا حمل حبس لكن رجب هددني لو مسرقتش المفاتيح هيفضحني في المنطقة وهيخلي سيرتي علي كل لسان فضل رجب متبقني في الرايحة والجاية وانا كنت كل مرة اخلق سبب واقولوا معرفتش رجب وعدني ان الفلوس دي هتكون بينا وان محدش هيعرف انه هو اللي سارق وكمان محدش يعرف بالعلاقة اللي بينة وبيني وغير كدة انا بقالي شهور شغالة مع عاطف وعمري ما حاجة نقصت في وجودي فعمرة ما هيشك فيا في يوم طلبت اجازة من عاطف بحجة ان ماما تعبانة وعلي الساعة اربعة العصر انا ببقي عارفة ان عاطف بيروح يتغدي وبعدين بيقعد علي القهوة شوية الساعة اربعة عديت علي ايمان ووقفت معاها شوية وعيني علي المفاتيح اللي علي المكتب ايمان :: ايه انتي رايحة فين كدة انا :: انا رايحة الصيدلية اجيب علاج لماما زبونة دخلت وقفت مع ايمان وانا بسرعة اخدت المفاتيح وقولت ل ايمان هروح اشتري العلاج ورجعالك روحت عملت نسخ علي المفاتيح ورجعت تاني ل ايمان وحطيت المفاتيح علي المكتب من غير ما ايمان ماتاخد بالها وبعد ما المحل فضي من الزباين ايمان :: ايه يابنتي مجبتيش العلاج يعني انا :: ااه. اصل اصل ملقتش العلاج ناقص ايمان :: ااه ... **** يشفي مامتك انا :: طب همشي انا .. عايزة حاجة ايمان :: لا يا حبيبتي وانا مروحة رجب كان واقف علي الناصية اتصلت بيه وقولت له اني هسيب نسخة من المفاتيح تحت السلم بس اهم حاجة يا رجب انا لا اعرفك ولا تعرفني رجب :: ايوة كدة هو ده الكلام بقلم عادل المتميز بعد ما رجب اخد المفاتيح فضلت خايفة ومرعوبة وعمالة اؤنب نفسي انا ازاي اعمل كدة .. انا ممكن اتحبس وماما ممكن تموت فيها ومجاش لعنيا نوم وكل شوية اقوم من النوم من الخوف والرعب تاني يوم الصبح راحت عليا نومة وصحيت 11 ودي اول مرة تحصل بسبب قلقي امبارح وعدم نومي وكنت خايفة اروح المحل وقولت اكيد هروح القي الدنيا مقلوبة وعاطف بعد ما هيعرف سرقة الفلوس من المحل هيخرب الدنيا روحت وخطواتي بطيئة ودقات قلبي بتتسارع والخوف ممتلكني دخلت المحل لقيت عاطف قاعد علي مكتبة وبيشرب شاي ... ايه يا سهام اتأخرتي ليه انا :: معلش ماما طول الليل تعبانة وسهرتني للفجر ايمان :: الف سلامة عليها يا سهام انا :: تسلمي يا ايمان عاطف :: طب ادخلي رصي الهدوم مع ايمان عايزين نخلص قبل الضهر عرفت ان رجب معملش حاجة وحمدت **** والخوف من قلبي راح وقولت **** رجب يشيل اللي في دماغة مرت الايام ورجب اتصل بيا وانا في المحا .. خرجت بره علشان ايمان متسمعش المكالمة رجب كلمني ولما سألتة انت هتسرق المحل ؟ قالي لا وفهمني انة خلاص مش هيسرق المحل وانة مش عايز مشاكل لا له ولا ليا .. حمدت **** وقولت رجب احسن حاجة انت متعرفش انت طمنت قلبي قد ايه رجب طب انا بكلمك علشان حاجة تانية خالص انا :: حاجة ايه رجب :: عايز اقابلك عندك في شقتكم انا :: نعم ؟ انت اتجننت انا :: هتقابلني في شقتنا ازاي يعني رجب :: هقولك انا بصراحة نفسي اقضي معاكي ليلية بطولها وكدة كدة انتي بكرة يوم اجازتك انا :: انت مجنون علي فكرة ... انا امي معايا يا رجب رجب :: امك عاجزة يا سهام.. بصي انتي عالساعة 1بالليل هتقفلي نور الشقة وتقفلي باب مامتك وهتسيبي باب الشقة وباب البيت مفتوح .. وانا هدخل والدنيا ضلمة علي الأوضة بتاعتك علي طول ولا من شاف ولا من دري انا :: لا يارجب كلة الا انك تدخل اوضتي رجب :: سهام انا لما اطلب حاجة انتي تقولي حاضر انا :: يارجب مش هينفع .. انت كدة هتفضحني رجب :: لا مفيش فضيحة واللي بقولة هو اللي هيتعمل ... انا هتصل بيكي علي واحدة تكوني عملتي اللي طلبتة منك ... سلام قفلت مع رجب وانا هتجنن من الطلب اللي طلبة ودخلت وانا عمالة اضرب كف علي كف ايمان :: مالك يابت في حاجة ولا ايه انا :: لا مفيش يا ايمان بالليل روحت اخدت امي وديتها مركز العلاج الطبيعي ورجعنا علي 11 دخلت امي علي سريرها ودخلت عملت ليها عشا وبعدين اتعشيت وفتحت التليفزيون شوية وقومت علي 12ونص اطمنت انا ماما نامت وطفيت نور الأوضة بتاعتها وقفلت عليها باب الأوضة وبعدين خرجت بره الشقة طفيت نور المدخل وفتحت باب العمارة .. ودخلت الشقة وسبت الباب مفتوح ... وعملت تليفوني صامت وخليتة في ايدي علشان لما رجب يتصل ميعملش صوت يدوب ينور بس الساعة واحدة وعشرة رجب اتصل وقالي انه نازل من بيتة وجايلي انا :: ماشي... باب العمارة مفتوح وطفيت الأنوار زي ما قولتلي خمس دقايق بالظبط رجب كان في الشقة .. اخدتة ودخلتة اوضتي بسرعة ورجعت قفلت باب الشقة ورجعت الأوضة لقيت رجب قلع هدومة وقعدة بالبوكسر والفلنة بس رجب :: عايزك بقي تلبسي افجر قميص نوم عندك انا :: انت مجنون في حد يعمل كدة ؟ خلي ماما صحيت رجب :: هي مامتك بتعرف تقف علي رجليها يابت انتي انا :: انت هتفضل لغاية امتي ماسكني من ايدي اللي بتوجعني رجب :: يلا ياكسمك البسي قميص نوم حلو علشان هفشخك نيك النهاردة انا :: مصمم عالأهانة ... ماشي طلعت قميص نوم من الدولاب احمر من اللي كنت شيلاهم لجهازي وكلوت وسنتيان لونهم احمر .. قلعت هدومي ولبست الكلوت والسنتيان والقميص رجب :: ايه ده يا بنت اللبوة ... القميص مخليكي قنبلة... تعالي جنبي طلعت علي السرير ونمت علي ضهري جنب رجب وهو نام علي جنبة وبقي فوق مني وايده راحت لبزازي وبقي بيحسس عليهم ونزل بأيده لبطني ومن بطني لكسي وشفايفة راحت لشفايفي واخدهم وبقي عمال يبوسني وايده بتتمشي علي كل جسمي وعلي فخادي وكسي شوية بعد البوس والتحسيس نزل بين فخادي وايده قلعني الكلوت وبصباعة بقي عمالة يحركة علي كسي اوووووف علي كسك يامتناااكة ... ده متناك زيك ... ولونة وردي من جوا لسانة لمس كسي وخلاني كاني اتكهربت وبقيت كاتمة اهاتي خوف لماما تسمعني رجب شغال بلسانة يلحس كسي وصباعة بيدعك زنبوري ااااااااه اااااااااه ااااااااااااااااه ايدي بين خصلات شعره وعمالة ارفع كسي له علشان ياكل كسي اكل قام وقلع البوكسر وراح طالع فوق مني 69 وزبه الضخم بقي علي بوقي .. مسكتة بأيدي واخدتة في بوقي وبقيت برضع راس زبه وايدي بتلعب في بيضانة المدلدلة وكانت ناعمة اووووي فيها شعر خفيف ورجب بلسانة بيلحس كسي وصباعة بيتحرك حولين خرم طيزي ... شوية وراح مدخل صباعة في طيزي ااااااااااااه ااااااااااااااه مش قاااادرة بقلم عادل المتميز رجب :: مالك يا شرموطة .. ممحونة اوي كدة ليه انا :: كسي مولع اووووي وطيزي بتاكلني رجب :: طيزك شرموطة زيك ... وكسك متناك يا شرموطة انا :: طب الحس كسي اوووي وانت بتنكني في طيزي رجب :: لا طيزك عايزة زبي .. صباعي مش هيكيفك زي زبي قومي يا متناكة وفلئسي زي الكلبة قومت وفلئست رجب :: مفيش زيت هنا ولا كريم ؟ انا :: فيه زيت شعر رجب :: طب قومي هاتيه قومت جبت زجاجة الزيت من علي الطرابيزة اللي حاطة عليها حاجتي واديتها لرجب حط شوية علي ايده وشوية علي طيزي ودعك زبه وطيزي بالزيت وراح خلاني مفلئسة وراح ماسكني من وسطي وشدني له ومسك زبه ومشي الراس علي خرم طيزي خلاني هجت اووووي انا :: دخلة براحة يارجب علشان خاطري رجب :: دانا هفشخ كسمك ظبط زبه علي خرم طيزي وانا بقيت حاطة ايدي تحت سناني وخايفة اوي من زبه اللي علي بعد ثواني ويفشخني في طيزي ثبت راس زبه علي خرمي وراح ماسكني من جناب طيزي وبدأ يدوس بزبه علي خرم طيزي وبرغم ان في زيت الا ان راس زبه صعب تدخل في طيزي بسبب ضخامتها ااي اي براحة ابوس ايدك يا رجب بس يا كسمك خليني اركز رجب عمال يدوس ويضغط بجسمة علي زبه علي طيزي لغاية ما حسيت بحرقان رهيب في طيزي ووجع جامد بقيت بعض بسناني علي ايدي برااااحة يخرب بيتك اخيرا زبه بقي جوايا ووجع رهيب في طيزي كنت حاسة ان فيه عمود كهربا في طيزي رجب ماسكني من وسطي وراح لذق فيا وانا حاسة زبه هيفلقني وبدأ يسحب زبه برااااحة اووووي وانا عمالة ابعده بأيدي وعمالة اترجاه يشيلو من طيزي لكنة ولا كأني سامعني وبقي يدخل زبه للبيضان ويرجع يسحبة فضل ينكني في طيزي لغاية ما طيزي بدأت توسع وزبه بقي بيدخل ويخرج بسهولة عن الأول وانا تحت منة بتأوه بصوت مكتوم وايدي علي بوقي بعد ما فشخني نيك بزبة في طيزي شال زبه وراح مدخلة في كسي من ورا.. خلاني شهقت من المتعة اااااااااه ااااااااااه اااااااااااااااااه رجب :: زبي عاجبك يامتناكة .. زبي مكيفك ؟ انا :: ااااااااااه اااااااااااااااه ااااااااااااه رجب :: ما تردي يا لبوة.. زبي مكيفك .. حاسة بيه في كسك انا :: ايوة ااااااااااه زبك تخين اووي اوووووووف فضل ينكني في كسي من ورا ويدخل زبه للأخر ويرجعة يسحبة من كسي ويرزعة تاني جوايا وانا نفسي اصرخ بعلو صوتي من شدة المتعة نيمني علي جنبي ونام ورا وزبه لذقة في طيزي وبقي بأيده عمال يفعص في بزازي وانا عمالة احك طيزي في زبه رفع رجلي ومسك زبه ورجع حطة في كسي من ورا ورجلي مرفوعة لفوق ااااااحححححححح ااااااااحححححححححح اووووووووف اوووووووووووف زبه طالع خارج وكسي مولع من المتعة ومش شبعانة نيك من زبه انا :: انت واخد ايه يخرب بيتك رجب :: مش واخد حاجة يا لبوة انا :: لا والنعمة انت واخد ... كل ده ومش واخد رجب :: انتي لسة شوفتي حاجة يا كسمك الليلة انا هموتك من النيك انا :: ااااااااه اااااااااه هو انت لسة هتموتني ااااااااح اححححححح انا حاسة ان كسي فيه شطة اووووووووووووف شال زبه من كسي وحط زيت تاني علي زبه وعلي خرم طيزي ورجع دخل زبه في طيزي اااااااااه اااااااااه .. يخرب بيتك ... اوووووف اووووووو انت بوظتني ااااااااااااااه رجب مسكني من وسطي وبقي يطلع زبه ويرجع يرزعة بقوة في طيزي ويستني شوية وبعدين يرجع يسحبة تاني براحة وهوووب يرزع زبع تاني في طيزي بقوة وانا عمالة اعض علي سناني مش قادرة حسيت اني ورمت من تحت ومن ورا من كتر النيك فيا قام ونام علي ضهرة وخلاني قعدت علي زبه انا :: انت مش هتجبهم في ليتك الخرا دي رجب :: خرا ايه يابنت المتناكة ... فيه واحدة تقول للي بينيكها كدة .. اقعدي يابنت الخول علي زبي فضلت اقوم وانزل علي زبه وانا بعيط مش قادرة حاسة كسي خلاص هيجيب ددمم لغاية ما قالي خلاص هجبهم قومت بسرعة من علي زبه وقالي مصي زبي نزلت علي زبه وفضلت امص زبه لغاية ما اخيرا جابهم في بوقي .... وشربت لبنة واترميت علي السرير مش قادرة اتحرك بقلم عادل المتميز كانت الساعة بقت تلاتة قام لبس هدومة وانا لبست قميصي وخرجت غصب عني رغم اني مش قادرة اقف علي رجليا وامنت له الخروج.. وحمدت **** ان الليلة عدت علي خير... ودخلت جبت مرهم مرطب لاني كنت حاسة بنار مولعة في طيزي وكسي دهنت طيزي وكسي ودخلت نمت الجزء الثاني عشر ................. صحيت الصبح جسمي كلة وجعني ولا كأني كنت شغالة في الفاعل قومت بالعافية دخلت الحمام اخدت دش وانا بستحمي تليفوني كان شغال بيرن ومش بيفصل رن لغاية ما استحميت بسرعة ولفيت فوطة علي جسمي وخرجت روحت الأوضة اخدت تليفوني من الشاحن ولقيت 10 رنات من ايمان ومن عاطف لسة هتصل بحد فيهم لقيت عاطف بيرن عليا فتحت عليه ايوة يا عاطف عاطف انتي لسة نايمة .. البسي هدومك وتعالي المحل بسرعة انا :: ليه في ايه عاطف :: المحل كلة اتسرق بالبضاعة اللي في المحل في الفلوس حتي المخزن اتسرق انا :: يانهار اسود عاطف :: البسي وتعالي بسرعة علشان انا بلغت الشرطة وهما في المحل بيعاينوا وعايزين ياخدو منك ومن ايمان كلمتين قفلت مع عاطف وحسيت بمغص في بطني من الخوف ودخلت الحمام تاني جري وبقيت عمالة افكر ازاي رجب سرق المحل وهو طول الليل نايم معايا لغاية مافهمت هو ليه اصلا طلب ينام معايا في شقتنا ويفضل طول الليل معايا علشان يشيل من دماغي فكرة انة هو اللي سرق المحل .. وبكدة مطلبش منة حاجة وانا مكنش فارق معايا في الوقت ده غير حاجة واحدة بس .. ان اسمي ميجيش في حاجة اتصلت برجب وسألتة وطبعا انكر لكني قولت مفيش غيرك اللي عملها بالأتفاق مع صحابك وانا مش عايزة حاجة المهم عندي انت متتصلش بيا تاني ولا انا هتصل بيك وتحذف رقمي وتحذف سجل المكالمات اللي بينا... وانا هعمل كدة قبل ما اروح المحل قفلت مع رجب .. وايمان اتصلت بيا وقالتلي اخلصي تعالي بسرعة لبست هدومي وكنت بحضر لماما الفطار وعرفتها ان المحل اتسرق وانا رايحة علشان الشرطة هناك وعايزين ياخدو اقوالي ماما كانت خايفة عليا وقالت ابقي تعالي طمنيني يابنتي روحت المحل ورجليا مش شايلاني من الخوف وقولت **** يستر واروح من المحل علي البيت مش علي القسم اول ما وصلت المحل كان عاطف جايب كراسي من القهوة ورجال الشرطة قاعدين بره المحل والناس ملمومة وايمان قاعدة بتدي اقولها دخلت المحل لقيتة فاضي خالص وكل الهدوم اللي فيه مسروقة انا :: امتي ده حصل ياعاطف ... معرفش انا جالي تليفون الساعة 8 من الجيران هنا ان المحل مفتوح وفاضي جريت زي ماانتي شايفة بالترنج لقيت المحل زي ما انتي شايفة حتي البضاعة اللي في المخزن اتسرقت انا :: يا نهار اسود ... كل ده ومحدش حس من الجيران عاطف :: ما ده اللي هيجنني ان البضاعة كلها اتحملت علي عربية نقل ومحدش خد بالة انا :: محدش حس كمان بتكسير الأقفال عاطف :: المحل مش متكسر .. ده مفتوح بالمفاتيح ومحدش معاه المفاتيح دي غيري انا وانتي وايمان انا :: قصدك ايه اننا ممكن نكون ورا سرقة المحل عاطف :: انا مقولتش كدة لان كمان المخزن مفتوح بالمفتاح والنسخة بتاعة المخزن مش مع حد فيكم غير معايا انا بس وانا اللي بديكم المفتاح لما بطلب منكم شغل في المخزن شوية وايمان خلص التحقيق معاها وجه دوري الأمين فضل يسألني شغالة هنا من امتي وبتفتحي المحل امتي والمفاتيح بتشليها فين وفيه حد معاكي في البيت وممكن تشكي في مين .. طب لاحظتي حد بيحوم حولين المحل .. حركات غريبة من ناس معينة. وكدة وبعدين قفل المحضر ومشي وحمدت **** اني مش متهمة بعد ما الأمين مشي عاطف قفل المحل وراح القسم وانا وايمان كل واحدة فينا روحت علي بيتها روحت طمنت ماما وحكيت ليها كل اللي حصل بالظبط بقلم عادل المتميز فات شهر. وانا من غير شغل والمحل مقفول وروحت القسم مرتين علشان ياخدو اقوالي والبوليس مقدرش يتوصل للسارق نزلت مرة تانية الف علي رجليا وادور علي شغل وفعلا اشتغلت في اكتر من مكان مرة في عيادة دكتور ومرة في محل ملابس ***** وفي كل مرة كنت بسيب الشغل بسبب ان المرتب مش قد التعب اللي كنت بتعبة لغاية ما في ليلة افتكرت صاحبتي شيماء وقولت فيها ايه لو اشتغلت في كباريه فتاحة علي الأقل هعرف اصرف علي البيت واصرف علي علاج امي العيانة وغير كدة انسب ميعاد ليا .. بالنهار هكون خدامة تحت رجلي امي وبالليل وهي نايمة ومش محتجالي هكون في شغلي اتصلت بشيماء وطلبت منها تجيلي البيت لما تبقي فاضية علشان عايزها في موضوع رجب بعد ما عمل عملتة ساب المنطقة خالص ومبقتش بشوفة وبصراحة كنت مرتاحة منة ومن طلباتة اللي مكنتش بتخلص الساعة 9 بالليل لقيت شيماء بتتصل بيا وبتقولي انها هتعدي عليا قبل ما تروح لشغلها وهتقعد معايا شوية وتمشي مفيش نص ساعة وكانت شيماء معايا في الأوضة شيماء :: خير يابت يا سهام موضوع ايه اللي عيزاني فيه انا :: عايزة انزل الشغل معاكي شيماء :: هههه اشمعني دلوقت .. مش كنتي بتقولي مش انا اللي اشتغل فتاحة انا :: اعمل ايه ياختي ما المحل اللي كنت شغالة فيه اتسرق. والراجل اتخرب بيتة وبعدها اشتغلت وكان بيطلع ميتيني وباخد في الاخر ملاليم شيماء :: خلاص هكلملك طارق النهاردة وسيبي الموضوع ده عليا انا :: تسلميلي يا شيماء شيماء :: بس خدي بالك .. فيه تنازلات هتقدميها انا :: عارفة ياختي وغصب عني موافقة شيماء :: طيب بالأذن انا بقي وهكلمك لما طارق يقولي هاتيها انا :: ايه ده يعني ممكن طارق ميوفقش طارق :: بصي هو لازم لازم هيشوفك وهيقعد معاكي.. وهيقرر بناء علي مقابلتة معاكي تشتغلي او لا انا :: ايوة كدة فهمت نوع المقابلة شيماء :: هههههههههههه ايوة كدة عيزاكي تبقي ناصحة ومطيريش الفرصة من ايدك انا :: ماشي شيماء :: يلا بقي اسيبك انا ياحبيبتي شيماء مشيت وانا قعدت افكر في اللي جاي وفي الايام اللي داخلة عليها وانا مجبرة اني اتحول من انسانة شريفة ل انسانة هتنام مع كل راجل شوية علشان الفلوس وعلشان ممدش ايدي لحد مع ان احمد اكتر من مرة يعرض عليا فلوس مساعدة لكني كنت برفض لاني عارفة ان ظروفة هو كمان علي قدة ويوم بيشتغل وايام لا بعد يومين لقيت شيماء بتتصل بيا علي العصر كدة وكان باين من صوتها انها لسة صاحية من النوم انا :: الو .. ايوة ياشيماء شيماء :: خلاص ياستي انا كلمت طارق وهو معندوش مشكلة يشغلك بس زي ما قولتلك هيقابلك ويقعد معاكي شوية وبعدين هيقرر تشتغلي معاه ولا لا انا :: يعني هقابلة امتي شيماء :: الليلة لو تحبي انا :: ايوة يعني اقول لماما ايه ... مينفعش المقابلة تكون بالنهار شيماء :: نعم ياختي .. من اولها كدة انا :: يابت افهمي ما انا هقول لماما اني رايحة اقابل مدير المستشفي وانك انتي اللي جبتيلي الشغل ده .. ولما يوافق عليا هفهمها اني هشتغل في وردية بالليل .. لكن المقابلة كدة من اولها بالليل متنفعش شيماء :: اتصرفي يا سهام انا كدة عملت اللي عليا معاكي انا :: خلاص ماشي اه نسيت صحيح العنوان ايه شيماء :: كازينو النسمة في اول شارع الهرم انا خلاص ماشي هشوف هقول لماما ايه وبالليل هكلمك قبل ما اجي شيماء :: ماشي وانا هبلغ الأمن يدخلوكي علي المدير الملهي قفلت مع شيماء وعملت اكل لماما.. وبعد ما قعدت معاها شوية ومش عارفة افتح معاها الموضوع ازاي .. وقبل ما اتكلم كنت خايفة يبان عليا انا :: ماما شيماء صاحبتي جابتلي شغل معاها في المستشفي اللي شغالة فيها ماما :: والنبي صحيح .. طيب الحمد *** يابنتي **** عالم بحالنا انا :: انا المفروض النهاردة هروح اقابل المديد بالليل وهاخد معاهم يوم تدريب وبناء عليه هيقرر ان كنت انفع اشتغل معاهم ولا لا ماما :: خلاص يابنتي بس خدي بالك من نفسك احنا يابنتي من غير راحل يحمينا وكلام الناس يابنتي مبيرحمش انا :: عارفة يا ماما علي يدك مفيش حاجة في ايدي .. والشغلانة دي في مستشفي خاص وقرشها هيكون حلو .. هيعيشنا مستورين ماما :: يابنتي الفلوس مش كل حاجة .. وانا سمعتك عندي اهم من الفلوس لو قدرتي تخلي الشغل ده بالنهار ياريت .. علشان كلام الناس انا :: انا بالنسبة ليا بالليل احسن علشان ارعيكي انتي بالنهار واخد بالك وبالليل اشوف شغلي .. وبعدين دي قرشها حلو وهيعيشنا مستورين ماما :: **** يباركلك يابنتي ويبعد عنك ولاد الحرام ويسترها معاكي ويبعد عنك عيون والسنة الناس اللي مبترحمش بقلم عادل المتميز بالليل الساعة 10 لبست هدومي واتصلت وقولت ليها اني هروح دلوقت شيماء :: طب انا لسة هروح استنيني علي اول الشارع نمشي مع بعض مشيت وقابلت شيماء علي اول الشارع واتمشينا لغاية ما طلعنا من المنطقة خالص واخدنا تاكس وروحنا الكباريه دخلنا انا وشيماء من الباب الخلفي وشيماء اخدتني وطلعت بيا لتاني دور وخبطت علي باب المدير... وفتح لوحدة ... باب بالكهرباء الأوضة بتاعتة كانت كبيرة جدا وفيها مكتب كبير جدا وفخم جدا جدا وقدامة اربع شاشات عرض كبار جايبين كل ركن في الكازينو طارق ده شخص ضخم اصلع مع شعر خفيف في اجناب راسة لابس شيك جدا ... له دوجلس شيماء دخلت سلمت عليه وقلعت العباية اللي لابساه وكانت لابسة من تحت طقم جامد جدا جدا وتلات تربع فخادها باينة وشكلها بقي مومس اخر حاجة لما قلعت العباية سلمت عليه وراحت قعدت علي كرسي جلد قدام المكتب وحطت رجل علي رجل شيماء :: صاحبتي سهام ياطارق اللي قولتلك عليها طارق قام من المكتب بتاعة واتمشي لغاية ما بقي قدامي وبقي بيفصل جسمي بعيونة وقالي لفي كدة يا سهام لفيت وانا مكسوفة جدا طارق :: لا صاروخ يا شيماء عندك حق .. اتفضلي انتي علي الحسابات تحت وسبيني انا وسهام نتعرف علي بعض شوية شيماء قامت وهي بتغمزلي طارق :: اتفضلي ياسهام ولف راح قعد مكانة علي المكتب بتاعة ورجع بضهرة لور ورفع رجليه وحطها علي المكتب في وشي وهو عمال يبصلي وبصوابعة بيمسح اجناب بوقة وبعدين نزل رجليه من علي المكتب وقام لف حوليني شوية ومن غير ما ينطق ولا بكلمة زي ما يكون بيفصلني تفصيل وبعدين مسك ريموت صغير في ايده ووجه للحيطة اللي ورا المكتب وضغط علي الريموت.. لقيت الحيطة اللي وراح بتفتح نصين وبدأ يظهري جوا سرير فخم جدا جدا وبار فيه كل انواع الخمور وقدام البار فيه طرابيزة بأربع كراسي بصلي وعيونة بتبص لكل حتة في جسمي طارق :: انا موافق اشغلك معايا .. وبمرتب عمرك ما كنتي تحلمي بيه .. بس اهم شئ عندي زي ما هتاخدي تدي ... وتعتبري المكان ده زي ما يكون مكانك يعني تخافي علي زباينة وتريحيهم انا :: اكيد وانا فاهمة طبيعة شغلي هنا طارق بقي عمال يتمش حوليني وعيونة بتفصصني طارق :: بتشربي ؟ انا :: بصراحة عمري ما جربت اشرب طارق :: كدة مش هينفع تنزلي الشغل علي طول .. لازمك تتدربي علي الشرب وتتعودي عليه ... يومين بالظبط معايا هخليكي مية مية دخل الاوضة اللي فيها بار وشد كاسين وفتح زجاجة شامبنيا واخد تلج من تلاجة صغيرة جنب البار وصب كاسين وقعد علي الكرسي وشاور ليا بصباعة علشان اقعد جنبة روحت قعدت وانا محرجة ومكسوفة وحطلي الكاس قدامي وحط رجليه الأتنين علي الطرابيزة جنب الشمابنيا ومسك الكاس بتاعة وبقي بيشرب واحدة واحدة انا رفعت الكاس واول ما شربت حسيت بحرقان وشحرة في زوري وهو مش بينطق بيراقبني بس خلصت الكاس بالعافية ... قام جاب طب مليان فول سوداني ولوز وفسدق وحطة قدامنا ورجع حط رجليه علي الطرابيزة وبقي بياكل في الفسدق وصب كاسين تانين لينا واداني وقالي .. ارفعي الكاس مرة واحدة رفعت الكاس علي مرة واحدة وبردو حاسة بحرقان ونار في زوري لكن مش زي لما بشرب واحدة واحدة قام وقف ورايا ولذق بجسمة في الكرسي ونزل علي وداني وقالي بصوت واطي شايفة السرير ده انا :: اه عايزك تقلعي وتطلعي عالسرير .. قومت وروحت ناية السرير وهو قعد علي الكرسي اللي قدام السرير وحط رجليه علي الطربيزه وبيتسلي في الفسدق انا محرجة ومكسوفة لكن مفيش في ايدي غير اني اعمل كل اللي يطلبة مني بدأت في قلع هدومي قطعة قطعة وكنت كل ما ابصلة يشاوري اكمل قلع هدومي لغاية ما بقيت قدامة عريانة ملط بصيت له شاورلي الف بجسم ولعة سيجار وراح قام وقف قدام وطلب مني انزل علي ركبي و افك له الحزام وبعدين طلب مني انزل السوستة بتاعة بنطلونة كل ما يقولي علي حاجة اعملها وكأني كنت مسحورة .. بسبب قوة شخصيتة وبسبب اني انا اللي محتاجة للشغل لغاية ما قلعتة البنطلون وبقيت واقفة قدامة علي ركبي وشكل زبه تحت البوكسر الأرزق كنت حاسة انة مش زب عادي كانة شايل حنش تحت البوكسر حط ايده علي حز البوكسر وبدأ ينزل البوكسر لتحت وظهرلي زبه حاجة كدة ولا حتي في الأفلام ... كبير وتخين لونة ابيض محمر لدرجة اني كنت حاسة انة قرب يطلع نور .. راسة لونها مدي علي وردي من كتر احمرارها العروق بارزه والبيضان مدلدلة لتحت والشعر فيها خفيف مسكني من راسي وزقني علي زبه علشان اتعامل معاه قربت من زبه وانا مسكاه بأيدي وبدات اطلع لساني والحس الراس براحة لساني بيتحرك حولين راس زبه وبطلع بطرف لساني لغاية خرم زبه وانزل لغاية حز الراس ببطئ وعنينا بتروح لعنيه وهو كان ساكت قليل الكلام نزلت بلساني علي عرق زبه اللي تحت لغاية ما وصلت لبيضانة وبقيت بطرف لساني بلحسهم وارفعهم بأيدي والحس تحتها .. وارجع اطلع بلساني لفوق لغاية الراس بعد كدة فتحت بوقي واخدت راس زبه وقفلت عليه بشفايفي وبقيت بمص الراس بمتعة عمري ما كنت حسيت بيها قبل كدة فضلت الحس في بيضانة واطلع امص زبه وهو بقي بيقلع باقي الهدوم لغاية ما بقي عريان ملط قدامي طلعت بلساني من زبه علي بطنة لغاية ما وصلت لحلمات بزازه الصغيرة واللي كانت واقفة ومنتصبة.. بقيت بحرك لساني علي حلمتة بزازه وامسكها بشفايفي وايدي تحت عارفة لا ارديا طريقها راحت لزبه اللي كان ضارب في تحت بطني وبقيت عمالة ادعك فيه وانا بمص حلمات بزازه وانا هايجة علي اخري لفيت بجسمي وبطيزي لذقت في زبه اللي كان واقف ولا الصقر بقيت بحرك طيزي علي زبه ... وروحت مفلئسة وظبطت فلقة طيزي علي راس زبه وبقيت عمالة اضغط بطيزي علي زبه وهو عمال يحسس علي ضهري وعلي طيزي بلمسات ايده اللي كانت انعم من لحمي وقفت تاني وانا ضهري في صدره وطيزي علي زبه وشفايفة عمالة تبوسني في ضهري وايده نزلت تحسس علي طيزي مسكتة من زبه وانا مديلة ضهري وروحت بيه علي السرير بخطوات بطيئة واول ما وصلت للسرير رفعت رجل علي السرير والتانية علي الأرض وبصيت له وانا عاضة علي شفايفي وماسكة زبه وحطيتة علي كسي من ورا وبدأت اشده وامشيه علي كسي وانا ببصلة وانا هايجة وعيوني كلها نيك ايده علي جسمي وبتتلمس كل حتة فية وزبه علي كسي بين شفراتي بيتحرك راح جاي وروحت حاطة زبه علي فتحتة كسي و سندت بأيدي علي السرير واديتة الضوء الاخضر علشان يغرز سيفة القوي بين احشائي كنت حاسة بزبه وهو بيدخل في كسي كأني حاسة بالمتعة وهي بتقتحم حصوني وبتشعل ناري وشهوتي زبه كان بيدخل جوايا وضربات قلبي كانت بتتخلع من بين ضلوعي مسكني من وسطي وبقي عمال ينكني وانا اهاتي ل اول مرة بتطلع من صدري وكاني في دنيا واسعة وبصرخ بحريتي اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه رفعني بعد ماناكني وشبعني نيك ونيمني علي السرير .. وانا فاتحة رجليا ومستنياه يغرز زبه جوايا تاني ويرحم النار اللي ولعت فيا وفي كسي نزل علي ركبة وشدني من وسطي لطرف السرير .. وبقي بياكل شفايف كسي بين شفايفة ويمصهم .. وطلع لزنبوري بلسانة وبقي عمال يلحسة ويحركة وانا بتلوي تحت منة اححححححححححححححححححححححح اوووووووووووووووووووووووف رفعني بعد ماناكني وشبعني نيك ونيمني علي السرير .. وانا فاتحة رجليا ومستنياه يغرز زبه جوايا تاني ويرحم النار اللي ولعت فيا وفي كسي نزل علي ركبة وشدني من وسطي لطرف السرير .. وبقي بياكل شفايف كسي بين شفايفة ويمصهم .. وطلع لزنبوري بلسانة وبقي عمال يلحسة ويحركة وانا بتلوي تحت منة اححححححححححححححححححححححح اوووووووووووووووووووووووف بقلم عادل المتميز قام ووقف علي رجليه وحط زبه في خرم كسي وبدأ يدخل زبه واحد واحدة جوايا لغاية ما بقي كلة في كسي وبيضانة خابطة في طيزي من تحت ونام فوقي ومسك بزازي بأيده وبقي بيقفش فيهم ويعصرهم واخد حلمة بزي اللي كانت واقفة ومنتصبة وبقي بيعصرهم بين شفايفة ويمصهم اوووي وانا بايدي حضناه وعمالة اضم اوي علشان يدكني بزبه وميحرمنيش وانا تحت منة ويفضل ينكني ويشبع شهوتي اللي امتلكت كل حتة في جسمي شدني من وسطي لبره السرير اكتر .. وزبه جوايا رفع رجل علي السرير جنبي. وبقي بيرزع زبه بقوة رهيبة لدرجة اني كنت حاية براس زبه بتخبط في رحمي ااااااه اااااااه اااااااه ااااااه .. يالهووووي علي المتعة يالهوووووي علي زبك .. نيك .. نيك نيك اوووووي قومني بعد ما فشخني نيك ونيمني علي بطني وفتح طيزي بأيده وراح نازل فوق مني وزبه زي النار علي خرم طيزي وبقي عمال ينزل علي خرم طيزي وينزل وبرغم الوجع الا اني كنت عايزة احس بالوجع ده معاه معرفش ليه لما معرفش يدخل زبه فيا .. جاب من المكتب كيس مقفول شبه الچيل وفتحة وفضاه علي خرم طيزي .. ونزل علي خرم طيزي تاني وعرفت انة چيل مخدر مخصوص لنيك الطيز... دخل زبه في طيزي وحسيت احساس رهيب عمري ما حسيتة غير دلوقت حسيت بطيزي بتقفل وتفتح علي زبه وهيجان رهيب وكنت بترجاه ينكني في طيزي جامد ويخليني ابكي من كتر ما زبه فاشخني في طيزي طلع فوق برجل وسند بأيده علي ضهري وبقي عمال يرزع زبه بكل قوة في طيزي وانا اصرخ من المتعة الرهيبة قام بعد ما حسيت خرم طيزي خلاص اتهري من زبه وقعد علي السرير وخلاني قعدت علي زبه واخدتة في نص كسي وراح شايلني وقام بيا وراح علي الطربيزه ونيمنها عليها وهو راشق زبه في كسي وبقي عمال ينكني ويدخل زبه ويخرجة بسرعة بسرعة. لغاية ما خلاص هيجبهم راح طلع زبه من كسي وجاب لبنة علي بطني وعلي بزازي وبقي بيمسح اللبن بتاعة من جسمي بصباعة ويحطة في بوقي وانا امص صباعة وامص اللبن بتاعة وابلعة وقالي بعد ماخلص .. مبروك نجحتي بأمتياز في الأختبار الجزء الثالث عشر ..................... بعد ما لبست هدومي وطارق لبس هدومة خرج قعد علي مكتبة وضرب الجرس ودخلة راجل ضخم قالة خلي البنت سميحة تطلع لينا عشاء وبصلي وقالي تحبي تتعشي ايه انا :: لا انا مش جعانة طارق :: لا مينفعش ها .. اجيب مشويات ولا نفسك في ايه انا :: اي حاجة طارق :: خلي البت سميحة تطلعلنا شوية كباب علي كفتة وخليها تروش الدنيا الضخم :: امرك يا بوص طارق قاعد علي مكتبة وبيراقب الصالة وكل شوية يعمل زوم علي الطرابيزات .. الطربيزات اللي فيها بنات تبعة وشوفت شيماء قاعدة مع راجل باين من لبسة انة خليجي وعمالة تتدلع عليه طارق :: عايزك تراقبي وتتعلمي علشان كلها يومين وهتبقي قاعدة علي طرابيزة من دول انا :: حاضر يا طارق طارق :: انا هنا الكل بيندهلي ب بالبوص انا :: حاضر يابوص سميحة دخلت بالأكل .. كانت واحدة بيضة وشعرها اصفر وتقريبا في جسم غادة عبد الرازق ولبسها فاضح جدا سميحة :: الأكل وصل يابوص حطيه عندك علي الطرابيزة وهاتي من جوا الكاسات وازازة البيرة وراح بصلي. الأكل اصلة ميتبلعش من غير البيرة المشبرة انا ابتسمت وانا مش عارفة ارد لاني متعودتش اصلا علي الشرب طارق :: اعرفكم ببعض دي سميحة .. شغالة معانا والمزه اللي مسؤلة عن طلباتي بخلاف شغل المحل انا :: اهلا وسهلا طارق :: ودي بقي يا سميحة سهام .. مزه جديدة وهتشتغل معانا وهتبقي مسؤليتك من بكره تعلميها وتخليها برنسيسة كدة زيك سميحة :: حاضر يابوص انت تؤمر طارق :: طيب تقدري انتي تروحي .. طربيزة 12 انا شايف عليها راحل شكلة متريش .. روحي جسي النبض وشوفي شغلك سميحة :: ماشي يابوص .. واكيد هتعرف عليكي بكره ياسهام .. باي بقلم عادل المتميز طارق :: يلا بقي نروح نتعشي لحسن انتي هديتي حيلي ابتسمت وقومت اكلت معاه وبقي بيصبلي كل شوية كاس بيرة وانا باكل خلصت اكل ومبقتش عارفة انا المفروض هقعد معاه للصبح ولا همشي .. ولو مشيت همشي ازاي في الوقت المتأخر ده لان الساعة دخلت علي 12 طارق عرفني من نظرة واحدة وفهم اللي بيدور في دماغي ضرب الجرس دخلة نفس الراجل الضخم وقالة ابعتلي سمير السواق حالا الضخم خرج ومفيش دقايق كان السواق بتاع طارق جه قالوا عايزك توصل سهام للمكان اللي تقولك عليه وترجع تديني تمام وصلت البيت وكانت ماما صاحية وقلقانة عليا واول ما سمعت صوت الباب ندهتلي دخلت ليها الأوضة ماما :: ايه يابنتي اللي اخرك لغاية دلوقت انا :: مش علي ماروحت ياماما وقعدت مع الراجل واتكلمنا ماما :: ايه الريحة دي .. انتي ريحتك كلها سيبرو ليه انا :: اه اه مش مستشفي ياماما وانا وقفت معاه وهو بيكشفي علي المرضي وبيديهم حقن علشان اتعلم ماما :: مانتي يابنتي بتعرفي تدي حقن انتي لسة هتتعلمي انا :: لكن هو ميعرفش ياماما وانا كنت بقولوا حاضر ونعم وخلاص ماما :: خدي بالك من نفسك يابنتي انا لو عشت النهاردة بكرة مش هكون عايشة انا :: ليه بتقولي كدة بس يا ماما **** يخليكي لينا ......... في الكباريه .......... شيماء راحت ل طارق في مكتبة اللي في اول دور ودخلت شيماء :: ايه رئيك يا بوص في شيماء طارق :: لا البت جامدة وهيجي منها شيماء :: طب ماكدة بردو هتتعبنا في الأول طارق :: ليه ؟؟ شيماء :: البت لسة بنت بنوت وانت عارف شغلتنا دي ... انا لسة هقولك انت يابوص طارق :: ههههههههههههه وحط رجليه علي المكتب وولع السيجار .. اخد نفس ونفخة لفوق ونزل رجليه من علي المكتب وقام من المكتب وراح ل شيماء ووقف وراها ووطي علي ودانها وبسخرية البت مالها يا شوشو شيماء بأستغراب بنت بنوت ... ايه ؟ طارق :: هههههههههه بنت بنوت هههههههههههه البت دي خبرة ومفتوحة يا شوشو شيماء :: مفتوحة ؟ ازاي طارق :: ازاي ؟ ... ابقي اسأليها انتي بقي ازاي ده مش موضوعي انا كنت ناوي ابعتلك قبل ما تجيلي بدقيقة واحدة شيماء :: خير طارق :: انتي كنتي حكيتيلي علي ظروفها المادية شيماء :: ايوة ظروفها مسح خالص طارق :: طيب بكره تاخديها للمحل بتاعي اللي في فيصل وانا هكلمهم في المحل تاخد اللي عيزاه من ملابس علشان لبسها اللي كانت لابساه مينفعش هنا شيماء :: طب وانا يابوص مخدليش طقم ولا اتنين طارق :: ابقي نقيلك طقمين مفيش مشكلة وبعد ما تاخد اللي هي عيزه. تجيبي ليها كام جزمة من المحل اللي جنبي وانا هبقي احاسبهم شيماء :: وانا كمان عايزة جزمتين طارق :: يابنتي بطلي ام الاستغلال بتاعك ده .. عموما ماشي شيماء :: هههههههههههه **** يخليك لينا يابوص طارق :: طب يلا مع السلامة انتي روحي شوفي شغلك.. اه البت ليلي ابعتهالي شيماء :: ليلي قاعدة مع زبون علي طربيزه 5 طارق عمل زوم علي طربيزه خمسة وفعلا ليلي كانت قاعدة مع زبون باين من شكلة انة رجل اعمال واول مرة يشوفة طارق :: الزبون ده جديد ... خلاص سيبها .. ليلي شاطرة وهتعرف تظبط الزبون .................... تاني يوم صحيت علي الساعة 11 وكنت مصدعة اوي بسبب الشرب بتاع امبارح دخلت الحمام غسلت وشي وبعدين عديت علي ماما لقيتها صاحية انا :: صباح الخير ياماما ماما :: صباح الخير يابنتي انا :: عاملة ايه النهاردة ماما :: اهو كويسة وبعمل التمارين بتاعة ايدي ورجلي نسيت اقولكم ان ماما بتتكلم بس بطريقة صعبة بسبب الشلل اللي جالها بسبب الجلطة بس انا فاهمة هي بتقول ايه وكلامها رغم صعوبتها وهي بتنطق الا ان كلامها مفسر ومفهوم انا :: انا هروح اعمل فطار وبعد كدة هتصل بالمركز واحاول اخلي الجلسات بدري شوية علشان ميعادي شغلي ماما :: ماشي يابنتي و**** يقويكي عليا وعلي شغلك ويعينك ويرزقك روحت عملت فطار واتصلت بمركز العلاج الطبيعي وظبطت معاهم ميعاد تاني يتناسب مع ظروف شغلي الجديد وبعد ما خلصت المكالمة دخلت الفطار لماما وفطرنا سوا الساعة اتنين اتصلت بيا ايمان علشان تطمن عليا وعرفت منها انها نزلت شغل في محل ملابس تاني وان عاطف قرب يفتح المحل بتاعة من جديد بس قدامة لسة شوية بتاغ شهر كدة وانا بكلم ايمان جالي اتصال من شيماء خلصت مع ايمان وكلمت شيماء قالتلي انها هتعدي عليا علشان هنروح فيصل هنجيب لبس من محل طارق اللي هناك وعلي حسابة قولت ليها خلاص ماشي دخلت لماما وقولت ليها ان شيماء صاحبتي عايزني انزل معاها نشتري ليها لبس علشان مبتعرفش هي تنقي وماما قالتلي ماشي بس متتأخريش لبسا هدومي وشيماء عدت عليا ومشينا روحنا ودخلت المحل اللي كان باين من شكلة من يىه ومن جوه ان اسعارة خيالية لانة محل فخم جدا دخلت واول ما ايمان بلغتهم اننا تبع طارق اتصلو بيه وهي كلمتة وهو كلم الشاب اللي كان واقف معايا وبعدين الشاب قالي اختاري يامدام الهدوم اللي تعجبك بصيت له بضيق جدا انة قالي مدام وقولت له انسة يا خويا دخلنا نقينا الهدوم وطبعا كانت كلها ملابس فاضحة جدا. وكنت كل ما اعترض علي طقم شيماء تقولي لا حلو وهو ده المطلوب خرجت من المحل وانا محملة ليا اربع اطقم چيب قصيرة جدا و 6بضيهات بحملات وتلاتة بنطلون چينز وشيماء جابت طقمين ليها وخرجنا من المحل علي محل جنبة بيبع جزم. جبنا منة تلات جزم ليا واتنين ل شيماء واحنا خلاص مروحين وخارجين من المحل قولت لشيماء انا مش هينفع اروح بالهدوم دي شيماء :: لا ما احنا مش هنروح بيها احنا هنعدي علي الكازينو نحط هدومنا دي في الاوضة بتاعتنا وكل يوم هنخرج بلبس محترم وفي الكازينو هنغير هدومنا بهدوم الشغل انا :: اه كدة احسن بردو شيماء :: طيب يلا بينا ياختي روحنا الكباريه ودخلت الأوضة اللي هتبقي بتاعتي مع شيماء وسميحة وكانت اوضة جميلة والبنات حاطين صورهم بحجم كبير شيماء :: ده بقي هيبقي سريرك وهدومك هتحطيها في الدولاب ده ومفتاح الدولاب ده هتلاقيه فوق منة لانة كان بتاع البت سارة بس دي خلاص سابت هنا واتجوزت راجل مريش طلعت علي كرسي وبصيت فوق الدولاب لقيت المفتاح فعلا فتحتة وحطيت فيه الهدوم واخدت المفتاح وحطيتة في البوك بتاعي مشينا من الكباريه وروحت البيت الساعة 6.30 بالليل اخدت ماما مركز العلاج الطبيعي علشان تاخد جلستها وبعد ماخلصت الجلسة علي 8 اخدتها وروحت الساعة 10 دخلت اخدت حمام ولبست كلوت وسنتيان جداد ولبست هدومي واتصلت ب شيماء علشان نمشي واتقابلنا انا وهي علي اخر الشارع .. ركبنا تاكسي وروحنا الكباريه وزي ما حصل امبارح حصل الليلة .. قعدت انا وطارق وبقي بيعلمني المفروض اعمل ايه واخلي الزبون يطلب اغلي انواع الخمور ازي وبعد ما شربت اخدني في الأوضة اللي في المكتب وراح نايكني ومتعتني نيك وبعد ما خلصنا. نده علي سميحة وقالها خدي سهام الصالة علشان تشوف بيعونها ازاي البنات بتتعامل مع الزباين ونبهت عليا ان الكباريه كلة متراقب بالكاميرات يعني سرقة الزباين ممنوعة. محاولة انك تاخدي فلوس ومتعرفيش بيها ادارة الكباريه بردو ممنوعة .. هنا كل اللي بيجيلك من الزباين ليكي نسبة فيه وحتي لو زبون طلبك بره بتروحي معاه بس بتروحي تبلغي قبل ما تمشي .. واللي بتاخديه الكباريه بيكون له نسبة فيه سميحة :: انا هلف كام لفة كدة وهبعتلك شيماء تقعد معاكي وتفهمك الدنيا هنا ماشية ازاي انا :: ماشي وقفت اتفرج علي الصالة وبصراحة بقي مقولكمش عليها .. طربيزات كتير .. كل طرابيزه عليها اربع كراسي والطرابيزة عليها حاجة كدة زي فانوس جواه لمبة منورة الوان .. فيه الاحمر وفيه الازرق وفيه الاصفر والاخضر .. السقف عبارة عن زجاج ونازل منة كوره كبيرة مدورة ومصنوعة من الزجاج الملون كلها منورة الصالة عبارة عن الوان بتطفي وبتنور والموسيقي كانك في استديو بسبب السماعات الكبيرة اللي مش باين مكانهم لكن صوتهم بيجلجل .. ومطربين بيقدموا نمر ورقصات بترقص والبنات اللي علي كل طرابيزة بنت واتنين علي حسب رغبة ومذاج الزبون قعدت علي طربيزة وبقيت بتفرج علي الرجالة اللي مبسوطة والبنات اللي بتدلع والمسخرة اللي في كل مكان حواليا وانا حاسة من جوايا اني في مكان غلط مش مكاني لا تربيتي ولا اخلاقي .. بس اخلاق ايه ما خلاص انا قلعت توب الأخلاق من يوم ما اتخطبت للي **** ياخدة اللي اسمة سيد وكان هو سبب كل اللي انا فيه ده يمكن لو مكنش اغتصبني وخد شرفي كنت حافظت علي نفسي وعلي شرفي مهما كانت الظروف .. سرحت لغاية ما لقيت ايد بتتحط علي كتفي وصوت حاسة اني سمعتة قبل كدة .. بت يا سهام ايه اللي جابك هنا لفيت بوشي علشان اشوف مين ده اللي يعرفني وكانت المفاجئة اللي شلتني الواد ابراهيم ابن خالتي نصره اللي ساكنين فوق مننا بقلم عادل المتميز اول ما شوفتة كان نفسي الأرض تتشق وتبلعني وبقيت مصدومة .. عمري ما كنت اتخيل ان ابراهيم هيكون هنا .. ولا هو كمان عمرة ما كان يصدق ان سهام البت المتربية ممكن يشوفها هنا شيماء جت بسرعة ايه يا هيما مالك ابراهيم :: ايه ده ياشيماء ؟ مين اللي جاب سهام هنا شيماء :: تعالا عيزاك يا هيما .. وانتي يابت اقعدي واطلبي حاحة تشربيها قعدت وبقيت عمالة الطم علي وشي وكل شوية ابص علي ابراهيم وعلي شيماء وهي بتتكلم معاه وارجع الطم علي وشي وقولت خلاص انا كدة اتفضحت بعد شوية شيماء جت وندهت علي هيما وقالت له هاتلنا كاسين وسكي يا هيما هيما :: حاضر يا ست شوشو .. وراح مخبط ايد علي ايد انا :: هو ايه اللي جاب ابراهيم هنا شيماء :: ابراهيم شغال هنا من ست شهور انا :: شغال هنا يامصيبتي يا مصيبتي شيماء :: مالك يابنتي فيه ايه .. مالك خايفة ومرعوبة كدة ليه انا :: نعم ياختي بقالوا قد ايه ؟ ولما هو شغال بقالوا ست شهور هنا مقولتليش ليه ابراهيم :: الوسكي يا ست شيماء .. اتفضلي يا برنسيسة سهام ابراهيم كان بيتكلم بسخرية لانة اتصدم في سهام وبعد ما حط الوسكي علي الطربيزة قدام سهام وشيماء سهام :: شايفة بيتكلم ازاي .. ولسة لما يقول لمامتة ول باباه شيماء :: يقول لمين انتي هبلة ؟ يابنتي محدش يعرف ان ابراهيم شغال هنا وهو اصلا هو خايف اكتر منك انة يتعرف انا :: ياسلام ياختي .. ثم انتي ليه معرفتنيش من الاول ان ابراهيم شغال هنا .. هو انتي مش عارفة انة ساكن فوق مننا شيماء :: عارفة ومكنش ينفع اقولك علشان لو كنت قولتلك مكنتيش هتشتغلي .. وانا عاملة علي مصلحتك .. متحطيش ابراهيم في دماغك وانسي خالص انك تعرفية هو ميقدرش يفتح بوقة انا :: انا مش هاجي هنا تاني .. وهقوم امشي شيماء :: تفتكري لما هتمشي هو كدة خلاص مش هيظن فيكي الظن اللي ظنة... ما خلاص شافك واللي حصل حصل .. استهدي كدة واشربي كاسك شوية وجه واحد من زباين المحل سلم علي شيماء :: ايه يا شوشو شيماء ::محسن بيه .. اتفضل محسن :: بصوت واطي وميل علي ودان شيماء مين يابت المزه الجامدة دي شيماء :: دي جديدة في المحل .. اصبر بس عليها يومين وانا هخليك تدوق محسن :: بصوت واطي ماشي يا شوشو ورجع علا صوتة. مش تعرفينا بالجميل يا شوشو شيماء :: سيهام صاحبتي وشغالة معانا في المحل جديدة يعني محسن :: عاشت الأسامي يا سهام.. خد يابني تعالا شوف البرنسسات دول يشربوا ايه شيماء :: مانت عارف يا محسن محسن :: هات ازازة شامبنيا يابني ولا الجميل عايز حاجة تانية اللي اسمة محسن بيكلمني وانا مش عارفة اتعامل معاه ازاي وكانت شيماء هي اللي علي طول بترد علشان عارفة اني لسة متأقلمتش علي الجو هنا الجزء الرابع عشر ..................... بعد يوم طويل بدأت افهم طبيعة الشغل واللي ليا واللي عليا روحت انا الصبح الساعة 6 اخدت تاكسي وشيماء علي الساعة ثلاثة سابتني علشان طلعت سهرة حمرا مع زبون في المحل كنت مروحة تعبانة جدا ودماغي بتلف بسبب كمية الخمرا اللي شربتها في اليوم ده ومصدقت ارمي نفسي عالسرير ومحستش بنفسي غير الساعة 1 بعد الضهر قومت مصدعة جدا قومت دخلت اخدت دش علشان افوق نفسي ولما خرجت كانت خالتي نصرة كانت موجودة مع ماما وفطرتها دخلت سلمت عليها .. ازيك ياخالتي نصرة :: ازيك انتي ياحبيبتي .. عاملة ايه في شغللك الجديد مامتك قالتلي انك اشتغلتي في مستشفي خاصة انا : اه ياخالتي لسة كان اول يوم ليا امبارح ماما :: دي حبة يعني طول الليل فشغلة التمريض دي وراجعة بعد الفجر حيلها مهدود ومصدقت اترمت علي سريرها نصرة :: ومين سمعك ياختي و**** وماعليكي عليا حلفان ياسهام يابنتي الواد ابراهيم ابني كل يوم ينزل الساعة 10 وميرجعش غير الصبح بدري علشان شغال في مطعم كبير انا :: اه **** يعينة ويعينا جميعا ياخالتي تشربي شاي ماما :: ماهو يا نصرة ياختي لو مكنش يجيب الجنيه دلوقت هيجيبة امتي **** يخلهولك نصرة :: ماشي يابنتي كوباية شاي **** يخليكي يانادية ياختي ويكرمك بخروج حسن ابنك وتجوزي سهام بنتك روحت عملت شاي ل خالتي نصرة وخرجت كان فيه غسيل عايز يتغسل .. شغلت الغسالة شوية باب الشقة خبط روحت فتحت الباب وكان اللي علي الباب احمد صاحب اخويا وكان جاي يطمن علي ماما انا :: اتفضل يا احمد ماما :: احمد بره وجاي علشان يطمن عليكي ماما :: خليه يدخل يابنتي خالتي :: طيب اقوم انا ياحبيبتي عايزة مني حاجة ماما :: مانتي قاعدة يانصرة خالتي :: معلش هقوم احضر اكل ل ابراهيم تلقيه قام من النوم ياختي وكمان الحج محسن زمانة جه اصلة راح من بدري يزور اختة في الكونيسة ماما :: ماشي ياحبيبتي بقلم عادل المتميز احمد :: ازيك ياخالتي يام حسن ماما :: نحمد **** يابني .. انت عامل ايه احمد :: نحمد **** ياخالتي عملت انا شاي ودخلتة ل احمد وقعدت معاه شوية وبعدين خرجت وهو خرج بعد مني بشوية بعد ما احمد مشي ماما ندهتلي وقالتلي ان احمد طلب ايدي وعايز يخطبني انا :: احمد عايز يتجوزني ماما :: ايوة يابنتي وانا بصراحة شايفة انة شاب محترم ومتربي .. اه ظروفة علي قده لكنة زينا يابنتي .. ايه رئيك انا :: لا ياماما انا خلاص مش ناوية علي جواز دلوقت ماما :: ليه يابنتي بس انا :: كدة يا ماما جواز وخطوبة ووجع قلب مش عايزة دلوقت .. انا ماصدقت نسيت الزفت اللي قبلة وكمان مصدقت القي شغل مرتبة حلو مش عايزة جواز ماما :: يابنتي انا نفسي اطمن عليكي قبل ما روحي تطلع فوق انا :: ماما **** يخليكي بس علشان خاطري متجبيش سيرة الموضوع ده تاني .. انا جواز دلوقت مش هتجوز .. ولو اتجوزت مش هتجوز واحد يدوقني الفقر .. انا شبعانة منة ومش هتجوز واحد يعيشني تاني في الفقر ماما :: **** يهديكي يابنتي خرجت وانا مضايقة من جوايا علي رفضي ل احمد خصوصا انة فعلا محترم ووقف معانا كتير .. لكن مكنش عندي استعداد بعد الظروف الزفت اللي مريت بيها ولسة بمر بيها اني اربط اللي باقي من عمري في الفقر وهدفي دلوقت ازاي اعمل فلوس تسترنا في غياب اخويا اللي لسة قدامة سنين وسنين في الحبس ومين عالم يمكن اقدر بشغلي في الكباريه انتشل من حياة الفقر والغلب اللي احنا فيه ماما ندهتلي وانا بغسل انا :: نعم يا ماما .. ماما :: ماتعمليلي كوباية لبن يابنتي انا :: حاضر ياماما هلبس واروح اشتري لبن دخلت لبست هدومي وخرجت علشان اشتري لبن وانا بقفل الباب كان ابراهيم نازل من علي السلم وعيونة عليا عيني جت في عينة وروحت بصيت في الأرض.. وكنت حاسة كأنة ماسك عليا ذلة ابراهيم :: ازيك يا سهام انا وعيني في الأرض ازيك انت يا ابراهيم ابراهيم :: الحمد *** مشيت وانا مش عارفة اعمل ايه .. مليش عين خالص حتي اقف قدامة ابراهيم :: سهام انا :: وقفت وانا باصة في الأرض ايوة يا ابراهيم ابراهيم :: انا عارف الظروف والضغوط اللي انتي فيها .. وانا بس مش عايزك تخافي مني .. انا مشوفتش حاجة هزيت دماغي وروحت مشيت بسرعة.. روحت اشتريت اللبن ورجعت وانا بعمل اللبن سرحت في منظري لما ابراهيم شافني في الكباريه وطبعا اكيد حط في دماغة مليون حاجة وحشة عني ومن بعد ماكان شايفني البنت المحترمة المتربية .. نظرتة ليا اتغيرت اللبن فار واندلق علي البوتجاز .. طفيت النار وصبيت اللبن لماما ودخلتة ليها ايام بتيجي ورا ايام وانا كل يوم بكسب حب الناس في الشغل سواء من ادارة الكباريه او من الزباين وبقي فيه زباين بتطلبني بالاسم اقعد معاها وطارق مكنش بيرضي يخليني اطلع مع زباين وده كان في الاول بس لغاية ما ابقي عندي خبرة في التعامل مع الزباين وبقيت بعرف اطلع منهم الفلوس وكانت اول طلعة ليا مع زبون بعد تقريبا 20 يوم من الشغل في الكباريه شيماء :: الزبون اللي علي طرابيزه 12 شكلة مريش وعينة مبتنزلش من عليكي انا :: خلاص سيبهولي وانا هروحلة اتمشيت قدام الطرابيزه بتاعتة وعنيه مش نازلة من عليا وانا ببصلة ومبتسمة وماسكة كاس في ايدي وعمالة احرك صباعي براحة علي شفايف الكاس :: ايه يا جميل ماتيجي تقعد معايا شوي وتسليني انا :: بس كده من عنيا ... :: الجميل يشرب ايه انا :: اللي هتطلبة ليا هشربة انا مش طماعة :: لا دانا انتي تؤمري وانا عنيا ليكي :: شكلك كريم اووي وانا بصراحة شكلي كدة هتبسط منك اوي هو انت اسمك ايه :: انا اسمي حازم .. حازم بدران مدير شركة البناء الحديث انا :: تشرفنا يا حازم وانت بقي كام سنة ؟ حازم انا 47سنة انا :: العمر كلة يا حزوم طلبلي وسكي وقعدنا اكتر من ساعة وبعدين طلب مني اروح معاه الشقة وقالي انها قريبة مش بعيدة انا :: طيب ثواني ياسي .. يوه هو انت قولتلي اسمك ايه حازم :: اسمي حازم ياقمر اسمي حازم انا :: ههههههههه طيب ثواني ورجعالك طلعت بلغت البوص ووافق المرة دي اطلع مع الزبون رجعت وقولت له انا جاهزة خلاص يلا بينا حازم شخص جسمة حلو رياضي .. قمحي اللون .. شعرة ابيض علي اسود .. دقنة خفيفة متحدده مع شنب خفيف خرجنا وروحنا ركبنا عربيتة الچيب السودا واحنا ماشيين قالي افتحي تبلوه العربية يا جميل هتلاقي شريط برشام ازرق هاتي منة حباية انا :: ايه ده انت عيان ولا ايه حازم :: هههههه عيان ايه بس تفي من بوقك انا :: ايه ده ؟ ده برشااااااااام اااه يا لئيم حازم :: ايوة بقي علشان نولع الليلة انا :: اه بس كدة يا حزوم انت كدة هتعدمني العافية حازم :: متخفيش ياجميل هبسطك وعنيا ليكي انا :: انا كان كدة انا كلي ليك ههههههههه حازم :: هههههههه ليلتنا لبن وصلنا قدام عمارة وحازم ركن العربية في چراج تحت العمارة وطلعنا الشقة دخلنا الشقة وقالي تحبي بقي تشربي ايه ايه انا:: ايه ده انت عامل بار هنا حازم :: ايوة .. اصلي عامل الشقة دي لمذاجي بس وفيه كل سبل الراحة والمذاج ايه بقي انا :: ايه انت .. ما تسيبك من الشرب دلوقت ويلا بينا حازم :: شكلك مستعجلة اوي هههههههه انا :: ههههههههههه طب يلا بقي دخلنا اوضة النوم وقلعت هدومي ونمت علي السرير وانا لابسة قميص نوم ابيض فووووق الركبة وهو قلع هدومة طلع نام جنبي علي السرير ولع سيجارة حشيش اخد منها نفسين واداني علشان اشرب معاه لكني قولت له مش بشرب سجاير بعد ما خلص سيجارة الحشيش راح قايم وطلع فوق مني وايده علي بزازي وبقي بيحسس عليهم براحة ونزل بشفايفة يبوسني ويبوس تحت رقبتي وايده راحت لغاية كسي وبقي بصباعة بيلعب في كسي من فوق الكلوت وشفايفة بتمص في شفايفي حسيت بصباعة خرم الكلوت اللي كنت لابساه وصباعة بقي جوا كسي وبيدخلة جامد اوي اي براحة ياحزوم .. انا كدة هتعور في كسي حازم :: يخرب بيت دلعك .. قولي كسي تاني انا :: كسسسسي حازم :: ياخرابي عليكي وعلي كسك .. اموت انا في الدلع اللي مليان شرمطة طب براحة بقي .. كسي وجعني اووووي ياحازم اااااااح حازم :: لا د انا انزلة بنفسي علشان اصالحه .. كلة الا كسك ونزل بين فخادي وهو نايم علي بطنة وراح مقطع الكلوت بأيده ونزل لكسي حازم :: ياخرابي علي كسك يا سهام انا :: عاجبك كسي يا حزومي حازم :: كسك عاجبني وتاعبني ومغلبني انا :: طب صالحة بقي .. اصلة زعلان منك ااااوووي حازم :: بطرف لسانة وبقي بيحركة علي كسي.. كدة لسة زعلان انا :: اااااااااح اححححححح ااااه يا قلبي صالحة بقي اوووي اووووي حازم :: طب كدة ..وكدة .. وكدة انا عايز افضل اصالحة العمر كلة .. اووووف علي كسك وجمال كسك انا :: الحس زنبوري يا حزومي ومصه بشفايفك مسك زنبوي بسفايفة وبقي بيضغط عليه وهو بيمصة خلي ناري ولعت وحسيت بحرقان جوا كسي وهيجان فظيع روحت حاطة صباعي جوا كسي وحازم شد ايدي وطلع صباعي من كسي الغرقان بشهوتي وبقي عمال يمص صباعي وبقيت عمال اتلوي تحت مني وانا هايجة اوي نزل بلسانة علي خرم طيزي وطرف صباعي بيدعك في زنبوري اااااه اااااه ياحازم اااااااه . احححححححح بعبصني ياحزومي .. بعبصني في طيزي ااااااااااه ااااااااااااه صباعة بقي بيدخل في طيزي وانا مطلعة بزازي بأيدي وعمالة الحس في حلمة بزازي اللي وقفت وحاسة بهيجان في كل عروقي بقلم عادل المتميز قومت وهجمت علي حازم وخليتة نام علي ضهرة ونزلت انا علي زبه زي المجنونة كان واقف ومشدود وشكلة مثير جدا مسكتة بأيدي وبقيت عمالة الحس راس زبه وايدي شغالة دعك فيه زبك المتناك ده انا عيزاه يفشخني النهاردة حازم :: طب دلعيه بشفايفك يا قلبي علشان يعرف ينيكك انا :: ينكني في كسي ده ... هينكني اووي ولا نص نص حازم :: لا هينيكك اووي بس انتي مصي زبي اووووي ااااااه اااااه انا :: مانا بمصة اهو.. انت مش حاسس بشفايفي ولا ايه .. ااااااه ااااه يالهوووي علي زبك ده ... قوم بقي نكني حازم :: انيكك فين انا :: في كسي ... نكني في كسي يا حزومي نمت علي ضهري ورفعت رجلي لحازم وقام فتح رجليا ومسكهم بأيده ودخل بزبه اللي زي الصاروخ اللي متوجه للهدف بتاعة وراح علي فتحة كسي وبدا يدخل فيا اااااااايوووووه كدة ... دخل الخول ده في كسي ااااااااااااه ااااااااه ياحازم ااااااااااه حازم :: مالك يا وليه ... هايجة كدة ليه انا :: زبك يا حازم .. زبك جميل اووووي يالهوووووووي يالهووووووووي اووووف زبك بيدخل في كسي وبينكني ااااااااااه .. نكني اوووي نكني اووووي حازم :: مانا بنيكك اهووووو اوووووووف حازم عمال يدخل زبه ويطلعة وانا حاسة بمتعة فظيعة فظيعة اوووووي انا :: قوم بقي نكني في طيزي يا حزومي عايزة اتناك في طيزي المتناكة دي حازم :: هي طيزك بس اللي متناكة يا قلبي انتي كلك متناكة انا :: طب يلا بقي نيك المتناكة.. عايزة زبك يدخل في كل حتة فيا .. عايزة اتناك منك ومتقومش من عليا خالص ياحازم فلئست وحازم وقف علي ركبة ورايا وشدنب من وسطي علي زبه اللي اول ما راسه خبطت في خرم طيزي .. حسيت بخرمي وهو بيفتح وبيقفل حط زبه علي خرم طيزي وبقي بيضغط براحة في خرم طيزي وبقي بيدخل وانا عمالة اقولة دخلة دخلة في طيزي دخلة يا حازم اااااااحححححححححححح زبه بقي كلة جوايا وهو ماسكني من جنابي وعمال يدخلة اوي لغاية اخره وبعدين يسحبة براحة .. ويرجعة يدخلة تاني اكتر من ربع ساعة ينكني في طيزي وانا شهوتي بتذيد مش بتقل وصوت اهاتنا مولعني ومولعة نام علي ضهره وانا روحت قعدت عليه 69 ونزلت امص زبه وهو بيلحس كسي وبيضانة يالهووووي علي بيضانة بقيت مش شبعانة من لحس بيضانة ومصهم ببوقي وهو عمال يدخل صباعة في طيزي ولسانة داخل جوا كسي وانا بحرك كسي زي الشرموطة اللي مش شبعانة نيك بيضاانك عايزة اكلهم يالهوي يالهوي مش شبعانة منهم ااااااااووووووف حازم :: بيضاني وزبي ملكك يا شرموطة انا :: انا شرموطة طب انا بقي هوريك الشرموطة دي هتعمل فيك ايه يامتناك روحت قايمة ومسكت زبه بأيدي ورحت قاعدة عليه .. وراس زبه علي خرم طيزي بدأت انزل عليه واحدة واحده اه .. اااه.. ااااااااه ايه المتعة دي ااااااااااااااه زبه كلة جوا طيزي وانا قاعدة عليه وبقيت عمالة اطلع براحة وانزل براحة عليه وهو حاطط ايدي تحت ساندني بقيت عمالة انزل واطلع وزبه راشق في طيزي شوية شلتة من طيزي وروحت حطيتة في كسي اااااااه اااااااه يالهوووووي يالهوووووووي كسي موووولع نااااااااار حازم :: انا خلاص هجبهم قومت :: ونزلت لزبه وبقيت عمالة اكلم زبه وانا بمصة انت يامتناك عايز تجبهم في كسي انت زب متناك اووي وعايز تخليني احمل وحسيت بكمية لبن رهيبة نزلت من زبه في بوقي ... وبقيت مدمنة بلع لبن الرجالة وبستطعم طعم اللبن بعد سهرة طويلة ... حازم قالي انة عمره ماحد قدر يمتعة المتعة دي... واداني 3000 جنيه وقالي ان لو حد سالني اخدت كام قولي 1000جنيه بس اخدت الفلوس وخليتة وصلني الملهي. غيرت هدومي وبعدين روحت البيت الجزء الخامس عشر ....................... مرت الايام والشهور وانا شغالة وبكسب وحالتي المادية بقت كويسة جدا وبقيت شايلة فلوس للزمان لو دار بيا وبقي ليا سنة واربع شهور شغالة في الكباريه وطبعا في السنة واربع شهور دول دائرة معارفي كبرت واسمي بقي معروف لكل زباين الكباريه واللي كان حاميني من ان يبقي ليا ملف في الأداب شخصية اتعرفت عليها من سنة وبرغم اني كنت بقابلة كل اسبوع مرة في شقتة الا اني مكنتش عارفة هو شغال ايه وكان ديما بيقولي شغلي خط احمر ممنوع حد يعرفة اشتريت شقة جديدة في فيصل وفرشتها احسن فرش وطبعا معرفتش ماما ولا اي حد من جيراني ان معايا شقة وفضلت باينة قدام ماما والجيران اني شغالة في مستشفي خاص بس بدأت اشوف واسمع نظرات وتلقيح الكلام من الشباب في المنطقة عليا في الرايحة والجاية وبدأت افهم ان الشكوك بدأت تراودهم من ناحيتي وده مكنش فارق معايا كتير وقولت ملعون ابو الفقر وملعون ابو كلام الناس كانت الناس وقفت معانا واحنا مكنش معانا تمن العلاج بتاع امي ولا حد فيهم كلف خاطرة وقال دي بنت منطقتنا وظروفهم صعبة نساعدهم ولا نقف جنبهم كدة كدة الناس مبترحمش يبقي اعمل حسابهم ليه وبدأت اوسع علاقتي وبقيت بدور اجيب الجنيه منين ومش فارق معايا ازاي علاقاتي بقت كمان فون وفيس وتويتر وبقيت بصور لحمي للناس اللي عايزة تشوف وبقي ليا قائمة اسعار خاص .. بزازي بسعر وكسي بسعر وطيزي بسعر طول الفترة اللي فاتت في السنة وال اربع شهور بصراحة **** مشوفتش حركة نقص واحدة حصلت من ابراهيم جاري ومكنش بيضايقني طول ما احنا في الكباريه بالعكس ده بقي صاحبي اكتر وكنا اوقات كتير بنروح انا وهو مع بعض لما بيكون معنديش شغل بره الكباريه وعرفت من واحدة معانا. انة بينام مع شيماء صاحبتي في اوضة جنب المطبخ بتاع الكباريه .. الأوضة دي معمولة لتخزين الخضروات والعمال بتوع المطبخ حاطين فيها سرير ومرتبة لما بيكون فيه صيدة بينكوها في الأوضة دي .. ولأن المطبخ مفهوش كاميرات ولا الطرقة اللي ورا المطبخ فيها كاميرات فكانوا عمال المطبخ مستغلين ده معرفش ليه الواد ابراهيم حلي في عيني اوي وحسيت اني نفسي فيه وبقيت بحاول اقرب منة من غير ما ابين اني مدلوقة عليه ومع الوقت بقينا انا وابراهيم صحاب وبنهظر مع بعض بالفالظ واحيانا بالأيد .......... بعد ما خلصت شغلي في الكباريه وفي اليوم ده مكنش ليا مذاج اتناك بره وروحت لوحدي .. كانت الساعة اربعة طلعت ل البوص وقولت له اني تعبانة وهمش ساعتين بدري وكنت ناوية اروح شقتي الجديدة ارتاح فيها شوية وبعدين اروح البيت وانا مكنتش عارفة ان فيه سواق مراقبني من فترة كنت ركبت معاه انا وشيماء وعجبتة ومن يومها وهو نفسة ينام معايا .. وكان ديما بيوقف قدام الكباريه يراقبني ويستني خروجي علشان اركب معاه مرة كنت اركب معاه ومرة كنت بركب مع سواقين تانين يكونوا معديين بالصدفة ولان في اغلب الوقت كنت يا بسهر بره مع زباين. يابروح انا وشيماء يا انا وابراهيم فمكنش بيلاقي فرصة انة يعمل اللي بيخطط له السواق ده هجمة حيطة شنبة مغطي وشة شبه المخبرين. له كرش كبير صوتة تخين خرجت من الكباريه مستنيه اي تاكسي وهو كان مراقب من بعيد اول ما شافني لوحدي راح مدور عربيتة وجه وقف قصادي ركبت معاه وقولت له وصلني فيصل السواق استغرب لانة موصلني قبل كدة مرتين ومكنش ده العنوان اللي جايبني منة للكباريه طلعت تليفوني وقولت اتصل بشيماء اقولها لما تروح تعدي علي ماما وتقولها اني هبات في المستشفي النهاردة واحتمال اروح بعد الضهر. .. لكن تليفونها جرس ومش بترد فكرت اكلم البوص لكن قولت لا انا اتصل ب ابراهيم يقولها احسن اتصلت با ابراهيم ورد عليا قولتلة معلش والنبي يا ابراهيم اديني شيماء عمالة ارن علي تليفونها جرس ومش بترد عليا ابراهيم :: اه ماهي قاعدة علي طربيزة 17 وتلقيها مش سامعة الفون من الصوت العالي اللي في الصالة انا : طيب معلش خليها تطلع بره واديها الفون خليها تكلمني مفيش ثواني لقيت شيماء بترد عليا انا :: معلش يا شيماء والنبي عدي علي ماما وقولي ليها اني هبات في المستشفي الليلة وهروح بعد الضهر شيماء :: ايه ده يابت هو انتي مش قولتي انك هتروحي علشان تعبانة .. ولا عاملة شغل من بره بره بعيد عن البوص لا ياستي ولا شغل ولا نيلة .. هبقي افهمك بعدين قفلت مع شيماء وببص من زجاج العربية لقيت نفسي في مكان ضلمة خالص وزي ما يكون صحرا والعربية عمالة تتنطط بينا زي ما يكون ماشيين في مدق ترابي مش علي اسفلت انا :: ايه ده يا اسطي انت موديني فين المكان بتاعي كان علي بعد دقايق بالعربية من شارع الهرم السواق مبيردش عليا وانا عمالة ازعقلة واضربة في ضهرة علشان يبصلي حتي او يرد عليا لكن مفيش خالص فجاءة وقف العربية. ونزل وراح جه فتح باب العربية وشدني من ايدي بكل قوة ونزلني من العربية وبقي بيمشي بيا وانا عمالة اصرخ وابكي لاني مش عارفة المجنون ده موديني فين ولا هيعمل فيا ايه وقعت منة مرتين واحنا ماشيين علشان كنت بحاول اخليه يسيب ايدي وهو ولا بينطق بحرف لغاية ما وصلنا لبيت في وسط ارض كدة مش شايفة من الضلمة.. ومكتوب علي المحل اللي فيها ورشة مكيانيكي ابو ياسر مسكني من ايدي جامد وطلع مفتاح من جيبة وفتح الباب الحديد بتاع البيت وراح مدخلني المدخل ودخل ورايا وزقني خلاني وقعت علي الأرض وقفل الباب بعد مابقينا جوا قومني ودخلني الشقة اللي في الأرضي وكان باين عليها انها معفنة اوي والأرض عليها بواقي اكل وهدوم مرمية علي الأرض ولقيت اللي مكتفني من ورا وهاجم عليا زي الديب المسعور انا :: ايه ده في ايه في ايه ؟ حرام عليك انا عملتلك ايه .. طب بص خد فلوسي كلها بس سبني امشي من هنا وانا و**** ما هتكلم ولا هفتح بوقي السواق :: انا مش عايز فلوس انا عايزك انتي انا بحاول اقاومة لكن قوتة كانت اقوي مني وكنت بين ايده زي العصفورة مش قادر افلفص منة عايزني ايه يا مجنون انت .. سبني سبني السواق :: اسيبك ايه دانا من شهر براقبك وكان نفسي اقفشك القفشة دي وراح شايلني ودخل بيا اوضة النوم زي المجنون دخلني الأوضة ورماني علي السرير وانا ببكي وخايفة انة يعمل فيا حاجة مكنتش خايفة من انة ينكني انا كنت خايفة انة ممكن يكون مريض نفسي ويكون بيعمل كدة بدافع الأنتقام من حد في خيالة المريض بعد ما رماني علي السرير بقي بيقلع القميص وكرشة المدلدل قدامة مترين من الفنلة البيضة بقي قدامي وعيونة كلها جوع وعطش وحرمان قلع كل هدومة وفوجئت ان جسمة عامل زي القرود كلة شعر بطريقة تقرف حتي شعر زبه من كتر ماكان كبير ممكن يتعمل ضفيرة وزبه رغم كرشة الا انة كان كبير بطريقة رهيبة طلع علي السرير ونام فوق مني وحسيت ان هموت بسبب تقل جسمة عليا وكنت مش قادرة اخد نفسي وهو بيقلعني هدومي غصب عني وعمال يبوس فيا وانا عمالة اخربشة واعضة في ايده علشان يسبني راح قايم وبعزم ما مافيه ضربني بالقلم ومحستش باي حاجة بعدها غير وانا نايمة علي السرير متكتفة ووشي وجعني اوي وعيني اليمين حاسة انها مقفولة وده فوق مني ومدخل زبه في كسي وشغال ينيك فيا وحتي كسي كنت حاسة انة ورم من كتر النيك بعد ما خلص نيك فيا .. سابني متكتفة مكاني وخرج وقفل الباب وراه فضلت نايمة وانا متكتفة مكاني وحاسة نفسي تعبانة اوووي وهموت وكمان بعد ساعتين كنت حاسة نفسي عايز ادخل الحمام لكني متكتفة فضلت ماسكة نفسي لغاية ماقدرتش اسمك نفسي وعملت حمام الميا علي السرير وبقيت بعدها عمالة اعيط رجع بالليل تاني ليا دخل الأوضة قعد جنبي ولما عرف اني عملت حمام علي نفسي قام وفضل يضرب فيا بالأقلام لغاية ما غبت عن الوعي وفوقت بعد شوية معرفش قد ايه لقيتة مكتفني ورميني في العربية. وماشي بيا ورابط بوقي علشان لو فوقت مصرخش وراح رامني مطرح ماجابني وطار بالعربية البودي جارد شافوه وعلي ماطلعو جري كان طار بالعربية وكان عامل حسابة وشايل نمر التاكسي شالوني ودخلوني من الباب الخلفي بتاع الكباريه ودخلوني الاوضة وشيماء لما عرفت جت جري وكان البوص كمان نزل جري الاوضة اتملت بزمايلي في الكباريه والدنيا اتقلبت شيماء لبستني هدوم ووشي كام ورام من كتر الضرب وجسم كلة خربشة وتعواير وعيني منفخة وتحت منها ازرق البوص طلب من البنات كل واحدة تروح شغلها وشيماء والبوص قعدو معايا علشان يعرفوا انا كنت فين ومين ده وايه اللي حصل حكيت اللي حصلي. وبعدين افتكرت امي انا :: امي يا شيماء امي .. زمانها هتتجنن عليا شيماء :: متخفيش انا قولت ليها انك في المستشفي وان تليفونك فصل شحن انا :: طب معلش والنبي يا شيماء انا عايزة اروحلها شيماء :: وانتي بالحالة دي انا :: ايوة انا عايزة اروح .. روحيني شيماء :: ولما تشوفك وانتي متشلفطة كدة هنقولها ايه البوص :: بسيطة هتقولي انها وهي خارجة عربية خبطتها وكانت محجوزة في المستشفي وانتي كدبتي عليها علشان متقلقش عليها انا :: ايوة والنبي يا شيماء زي ما قال طارق نقول لماما كدة البوص :: طيب انا هبعت معاكم حد من رجالتي شيماء :: يعني هو اللي عمل كدة هيخاطر بنفسة تاني شيماء راحت غيرت هدومها ولبست الهدوم العادية وروحتني البيت اول ماما سمعت صوت فتح الباب بقت بتنده مين بره مين بره انا :: انا سهام ياماما انتي جيتي وطلعت من اوضتها وهي ساندة علي المشاية وبتجر رجليها وراها في الأرض ماما :: ايه ده يابنتي مين اللي عمل فيكي كدة شيماء :: بصراحة ياخالتي سهام كانت بتعدي الطريق اول امبارح وعربية خبطتها وانا كدبت عليكي علشان متقلقيش يالهوي يابنتي ودموعها نزلت منها وهي بتطمن عليا وعلي جسمي ووشي اللي كان منفخ من كتر الضرب شيماء مشيت وماما فضلت كل شوية تسألني طب ايه اللي حصل طب انتي مكنتيش واخدة بالك .. طب ايه اللي واجعك طبعا كل الأسئلة دي علشان تطمن عليا وبعد ما اطمنت اني بخير ومفييش حاجة جامدة دخلت نمت وكابوس اليوم كلة كان بيعدي قدام عيني لغاية ما نمت بعد يومين من قعدتي في البيت نزلت علي الساعة اتنين اشتريت موبايل جديد علشان شنطتي وتليفوني يوم الحادثة كنت سيباهم في شنطة الزفت السواق ولما خطفني طبعا مخدتهمش معايا اشتريت تليفون جديد وقفلت الخط القديم وطعلت بدالو خط بنفس الرقم قعدت في البيت اسبوع وفي يوم شيماء اتصلت بيا وقالتلي عرفتي اللي حصل انا :: ايه اللي حصل شيماء : خطيبك السابق مش قتل حماه انا :: نعم ازاي وليه شيماء :: هبعتلك لينك الخبر علي الواتس قفلت مع شيماء وجاتلي منها رسالة علي الواتس فيها لينك الخبر فتحت اللينك وشوفت صورتة علي احدي المواقع الأخبارية الاليكترونية ومكتوب شاب يقتل حماه بقصد السرقة وموجود في التفاصيل ان حماه فتحلة محل موبايلات. وكان سايبة يدير المحل. في سبيل انة ياخد نسبة من ايراد المحل وبعد فترة اكتشف ان زوج بنتة بيسرق ايراد المحل كلة ومش مكتفي بالنسبة اللي حددهالة وانة واخد بضاعة بالدين وانة مش بيسدد ولما واجهه بسرقتة للمحل انكر واتخانق مع حماه اللي طردة من المحل ومن الشقة اللي كان مجوزة بنتة فيها وبعد شهر حب ينتقم من حماه ودخل البيت بالليل علشان يسرقة ولما حماه حس بيه راح خابطة علي دماغة بسكينة كانت علي طربيزة موجودة في اوضة القتيل الباب خبط قومت وخرجت من الاوضة انا:: طيب حاضر حاضر جاية يلي بتخبط انا :: ايه ده هيما ابراهيم :: بصوت واطي .. مامتك فين انا :: في اوضتها ابراهيم :: انتي عاملة ايه النهاردة ماما :: مين علي الباب ياسهام انا :: ده ابراهيم ياماما جاي علشان يطمن عليكي... ادخل واعمل نفسك جاي تطمن عليها .. ادخل انا :: ماشي انتي هتنزلي الشغل امتي انا :: بكرة او بعده اكون ابراهيم دخل قعد مع ماما شوية وبعدين خرج من عندها. ووقفنا اتكلمنا مع بعض شوية قدام باب الشقة وبعدين طلع شقتهم وانا دخلت قولت لماما علي موضوع الزفت سيد وانة دلوقت مقبوض عليه بتهمة القتل ماما علشان متعرفش اللي عملة فيا صعب عليها وقالت في حد في الدنيا يعمل اللي عملة ده .. ملعون ابو الفلوس اللي تخلي الواحد يقتل علشانها .. **** يعينة علي نفسة اهو حط نفسة في مصيبة وانا في بالي عمالة اقول الهي ما يطلع منها وياخد اعدام .. داهية تاخدة بقلم عادل المتميز بعد يومين كان الزرقان اللي في وشي اختفي اتصلت بشيماء علشان نروح انا وهي الشغل لكنها قالتلي انها مش رايحة الكباريه الليلة وان عندها طلعة من بره بره وطارق عارف انا :: طب انا خايفة اروح لوحدي شيماء :: طيب اقولك علي حاجة ما تشوفي هيما واتقابلوا مع بعض من بره بره انا :: مانا ناوية علي كدة هتصل بيه قفلت مع شيماء واتصلت علي ابراهيم واتفقت معاه اننا نروح الشغل مع بعض ونتقابل بره المنطقة علشان خايفة اروح لوحدي ... وهيما ما صدق طبعا وفعلا اتقابلنا في المكان اللي اتفقنا نتقابل فيه في الميعاد المحددة وابراهيم وقف تاكس وركبنا جنب بعض في الكنبة اللي ورا واحنا ماشيين لقيت ابراهيم بيقولي انا عايز اقولك علي حاجة من فترة وكنت متردد بس لازم اقولك انا :: خير ياهيما ابراهيم :: بصراحة يا سهام الناس في المنطقة بدأت تلسن عليكي انا :: عارفة يا هيما بس اللي مجنني مانت اهو بتخرج في نفس الميعاد وبترجع الصبح ليه الناس ملسنتش عليك ... ؟ هيما :: علشان انا راجل انا :: عارف يا هيما انا حتي لو كنت شغالة فعلا كانت برضو الناس هتلسن عليا .. الناس مش فارق معاها انا بروح فين لان الظن السيئ طبيعة البشر... وديما نظرة الناس للبنات غير نظرتهم للشباب انت مثلا لو شايفينك واقف مع عشرين شاب فاشل وانا لو شفواني واقفة مع واحدة سمعتها مش كويسة وممكن اكون مثلا واقفة معاها مثلا بتكلم في اي حاجة ملهاش علاقة لا بسلوكها ولا بسلوكي مع اني ممكن اكون واقفة مع البنت دي علشان انصحها .. عارف الناس عمرها ما هتفكر غير في حاجة واحدة بس اني انا بنت شمال علشان كدة انا مش فارق معايا تلسينهم ولا كلامهم ابراهيم :: عندك حق بس بردو لازم نلاقي طريقة نمنع بيها تلسين الناس عليكي انا :: بقولك ايه سيبك من كلام الناس .. انا مليش مذاج اروح الكباريه ايه رئيك انا عايزة اقضي الليلة دي سوا ابراهيم :: نقضيها سوا ؟ انتي بتتكلمي بجد انا :: ايوة بتكلم بجد ؟ ايه مش موافق ابراهيم :: مش موافق ايه بس ؟ هو انا اطول بس هنقضيها فين الجزء السادس عشر ....................... انا :: ملكش دعوة هنقضيها المهم انك انت الليلة معايا ماشي هيما :: ماشي .. بس كدة هيتخصملي يوم وممكن البوص اصلا يطيرني لو عرف اننا مقضيين الليلة مع بعض انا :: ياعم متقلقش .... اطلع بينا علي فيصل يا اسطي هيما :: فيصل ؟ اشمعني فيصل انا :: هتعرف بس مش دلوقت وصلنا عند العمارة اللي فيها شقتي وطلعنا بالأسنسير انا وهيما اللي كان كل شوية يسألني احنا طالعين عند مين خرجت من الأسنسير وفتحت الشقة اتفضل ياهيما ... انت اول واحد يدخل الشقة دي هيما :: هي دي شقتك يا سهام انا :: ايوة بس مفيش جن ولا انس يعرف بيها هيما :: ماشي سرك في بير انا اتفضل بقي وقولي رئيك في الشقة علي ما ادخل انا اغير هدومي دخلت ولبست بنطلونة استيرتش احمر وبضي ابيض حلمات مفتوح سبعة من الصدر وخرجت كان هيما بيتفرج علي الشقة وكانت الشقة فيها مطبخ في الصالة وبار كبير كنت حاطة في البار ده خمور لذوم قعدتي وتلاجة كبيرة مليانة بالخير وتلاجة صغيرة تاني فيها بعض المشروبات الغازية والتلج روحت المطبخ جهزت اكلة حلوة وحطيت الأكل عي طرابيزة السفرة ونديت علي هيما هيما :: ايه ده هنتعشي كمان انا :: يلا بقي ياهيما تعالا اقعد جنبي علشان ناكل لقمة مع بعض قعدنا اكلنا مع بعض وبعدين خرجنا علي الصالة وانا دخلت صبيت كاسين وسكي وخرجت قعدت جنب هيما واديتة الكاس بتاعة انا :: مقولتليش بقي ايه رئيك في الشقة بتاعتي هيما :: جميلة جدا بس دي هتعيشي فيها علي طول انا :: لا طبعا هعيش فيها علي طول ازاي انا مقدرش اقول لماما هقولها ايه ؟ وجبت الشقة دي منين هيما :: معني كدة انك مش بتيجي هنا غير مع زباينك انا :: اخص عليك يا هيما .. انا محدش دخل الشقة دي غيرك ومحدش يعرف عنها حاجة هيما :: مش قصدي انا اقصد انك اكيد اشترتيها علشان كدة طالما مش ناوية تعيشي فيها انا :: لا ياهيما الشقة دي انا مخليها للزمن لاني عارفة ومتأكد ان هيجي اليوم اللي مش هقدر ادخل فيه المنطقة .. وبدل ما يجي اليوم ده والقي نفسي في الشارع. القي حتة تتاويني وتلم فيها ابراهيم :: طب ما تبطلي يا سهام واديكي عملتي قرش ودلوقت تقدري تعيشي مرتاحة انا :: انا نفسي ياهيما بس اللي بيدخل العالم ده استحالة يتساب كدة بسهولة عارف انا لو قولت بس اني ناوية اسيب الكباريه ايه اللي ممكن يحصل هيما :: ايه يعني اللي ممكن يحصل طارق :: هيبعت اللي يفضحني ويكشف ستري وبدل ما الناس شاكة مجرد شك هتتأكد وساعتها امي ممكن تموت فيها هيما :: في دي عندك حق اقوم اصبلك كاس تاني هيما ماشي وانا هروح اقعد في البلكونة شوية .. اكيد الجو فيها جميل جدا عملت كاسيين وروحت قعدت مع ابراهيم في البلكونة هيما :: تعرفي يا سهام اني كان لا يمكن ابدا اني اصدق انك تكوني شغالة في كباريه يعني طول عمري عارفك ملتزمة ومامتك واخوكي حسن ملتزمين وطول عمرهم مربينك علي الالتزام والعادات والتقاليد من واحنا صغيرين واحنا متربيين مع بعض ولولا اننا شغالين في مكان واحد كان لا يمكن اصدق الكلام اللي بيتقال عليكي انا :: علشان انا اتحطيت في ظروف ل يمكن واحدة كانت تقدر تستحملها يلا بقي الكلام مش هيفيد ... الا صحيح بيتقال عليا ايه ابراهيم :: مانتي لسة قايلة الكلام مش هيفيد انا :: علي رئيك .. انا بردت اوي هنا ... تعالا ندخل جوا ابراهيم :: ماشي دخلت وابراهيم دخل ورايا روحت طفيت كل انوار الشقة وشغلت انوار هادية وشغلت التليفزيون وقعدت جنب ابراهيم علي الكنبة انا :: ابراهيم ممكن اسألك سؤال شخصي شوية ابراهيم :: اه طبعا انا :: هو انا عجباك ؟ ابراهيم :: اتعدل ومبقاش عارف يقول ايه انا :: ايه هو السؤال صعب اوي كدة ؟ ابراهيم :: لا مش موضوع صعب بس السؤال مفاجئ ليا .. مكنتش متوقعة بس انا :: انا عارفة انك معجب بيا وبشوف ده في نظراتك ليا ومن واحنا لسة عيال علي فكرة ابراهيم :: بصراحة انا معجب بيكي وكنت كلمت بابا زمان علشان اتقدملك بس ظروفي المادية هي اللي خلت بابا يرفض انة يقابل اخوكي قبل ما سيد يتقدملك انا :: قطيعة تاخدة .. بس انا اول مرة اعرف انك كنت عايز تتجوزني هيما :: اللي حصل حصل بقي ومكنش ينفع اقولك لان سيد ساعتها اتقدم واخدك مني انا :: يلا اهو غار .. داهية تاخدة وتاخد اليوم اللي شفتة فيه طب انت تعرف ان جدعنتك معايا وانك حافظت علي سري ومفضحتنيش دي خلتني اشوفك راجل اوي وخلتني معجبك بيك بعد ما قولت كدة ليهيما لقيت وشة احمر ومبقاش عارف يقول انا :: انت بتتكسف امال بتنام مع البت شيماء ازاي بصلي بأستغراب اوي انا :: هههههه ايه مستغرب ليه ... ايوة انا عارفة ان فيه علاقة بينكم متستغربش انا ليا عيوني جوه الكباريه برضو وروحت مقربة علي هيما وحطيت ايدي علي فخادة وعيني في عينة ايه مش نفسك تقرب مني ولا ايه هيما ارتبك وبقي بيبلع ريقة بصعوبة وانا بقرب بشفايفي علي شفايفة وايدي بتتسحب بشويش لغاية ما صوابعي لمست زبه وبدأت احس بزبة وهو بيقف تحت البنطلون بدأت احرك صوابعي علي زبه وبطرف صباعي اللي قبل الكبير وبدأت احركة علي راس زبه وشفايفي مسكتة شفايفة وروحنا في بوسه طويلة وصوابع ايدي قفلت علي زبه بقلم عادل المتميز بعد بوس وتحسيس علي زبه نزلت علي ركبي تحت رجليه علي الأرض ومسكت سوستة البنطلون بتاعة وبدأت اسحبها لتحت وانا عنيا في عنيه وكلي هيجان دخلت ايدي جوا البنطلون ومسكت زبك الدافي وبدات العب فيه وبعض علي شفايفي من الهيجان اللي كنت فيه ... وهيما رجع بضهرة علي مسند الكنبة وعنيه مغمضة وسايب نفسة ليا اعمل فيه كل اللي انا عيزاه طلعت زبه من البنطلون .. ونزلت علي راسه وبطرف لساني بقيت بحركة عليه وانا مبتسمة ابتسامة هيجان نزلت بلساني من راس زبه لغاية بيضانة ومن بيضانة لغاية راس زبه وبعدين قلعتة البنطلون خالص والقميص وطلعت قعدت علي زبه وبقيت عمالة احك كسي وانا لابسة البنطلون الأسترتش في زبه ونزلت علي حلمات بزازه وبقيت بلحسهم بطرف لساني وبصوابعي بفرك الحلمة التانية وايده علي ضهري وعمال يضمني عليه ويحركني علي زبه نزلت من علي زبه ومسكت ايده ودخلنا اوضة النوم قلعت كل هدومي وهو نايم علي السرير بيتفرج عليا وانا بقلع هدومي بطريقة سكسية وكأني بعرض عرض سكسي وبعد ماخلصت عرض القلع بتاعي روحت وطلعت علي السرير علي ايدي وركبي زي القطط الشرسة ودخلت بين فخادة ووصلت للمارد الجبار وبقيت بمصة وبمص بيضانة وبرضعة ومش شبعانة بعد ما مصيت زبه ولحست بيضانة نمت علي ضهري وهيما طلع فوق مني 69 ونزل علي كسي زي المجنون وفتح كسي بصوابعة وبقي عمال بلسانة يلحس كسي ويدوف عسلي وانا ماسكة زبه من تحت وعمالة امص وارضع فيه وانا هايجة اووي وعمالة انزل بكسي علي لسانة اللي بيلعب وبيتحرك في كسي قام مف فوقي وفتح رجليا ودخل بزبه وحطة علي فتحة كسي وبقي بيضغط بجسمة عليا وزبه بدأ يدخل في كسي اااااااااه اااااااااه يا هيما ااااااااااااااااااه زبه طالع داخل في كسي وانا ايدي حولينة وعمالة اضمة عليا علشان يفضل زبه جويا ونيكني اوووووي .................... طارق رايح جاي في مكتبة ومش عارف يعمل ايه مع كمال بيه اللي طالبني بالاسم وكمال بيه لما بيطلب حاجة لازم طارق ينفذها في الحال خوفا من زعلة كمال محدش يعرف هو شغال ايه لكن معروف انة صاحب مركز مهم وفي اكتر من موقف واكتر من بنت تتاخد اداب وبتليفون صغير منة كانت البنات دي بتخرج قبل ما تتعرض علي النيابة طارق كل ما يتصل بسهام كان يلاقي تليفونها مقفول واخر ما ذهق راح متصل ب شيماء وكان تليفونها بردو غير متاح كمال اتصل ب بطارق كمال :: ايه يا طارق لسة موصلتش ل سهام طارق :: ياباشا علي يدك تليفونها مقفول وانت اتصلت قبل مني وعارف كمال :: يعني انت عايز تفهمني انك مش عارف توصل ليها يا طارق طارق :: يعني انا عمري اتأخرت عليك يا كمال بيه في طلب .. حتي تليفون شيماء مقفول وانت عارف انا مينفعش ابعتلهم حد البيت .. هنعمل شوشرة احنا في غني عنها كمال :: طيب ابعتلي البت ليلي تقضي الليلة دي معايا وانا ليا تصرف مع سهام لما تبقي تنزل الشغل ................. نمت علي بطني وهيما نام فوق مني وزبه راشق في خرم طيزي وبقي عمال ينكني في طيزي وانا نايمة تحت منة وبتأوه من شدة المتعة معرفش ليه بقيت بحس بمتعة رهيبة لما بتناك في طيزي واحتكاك الزب في طيزي بيوصلني ل اعلي درجات النشوه الجنسية وبقي عمال يطلع بوسطة وينزل علي طيزي وزبه داخل خارج فيا واهاتي مالية الشقة قومت وخليتة نام علي ضهره وروحت طالعة فوق منة ومسكت زبه وحطيتة ااااااااااااااااه ااااااااااااااه زبك حلوووووووو اووووووووي فضلت اطلع وانزل علي زبه وهو ماسك في بزازي وعمال يقرص في حلماتي لغاية مارح ذققني من عليه وفضل يدعك في زبه وانا روحت واخدة زبه في بوقي وفضلت امص فيه ولبنة انفجر في بوقي وبقيت ببلع كل اللي بينزل منة وبعد ما جابهم كلهم في بوقي.. نمت في حضنة. ونعست وبعد ساعتين نوم قومت لقيت ابراهيم قاعد في البلكونة قومت لبست هدومي وروحت عملت كوبايتين نسكافية وقعدت معاه في البلكونة ابراهيم :: هو انتي لما اشتغلتي في الكباريه كنتي لسة بنت بنوت !؟ انا :: ليه بتسأل السؤال ده ابراهيم :: معرفش اهو سؤال جه علي بالي يوم شوفتك وعرفت انك جاية تشتغلي في الكباريه انا :: طب وانت شايف ايه ابراهيم :: انا ؟ انا مش عارف بس يومها قولت انك تاني يوم مش هتيجي وهتخافي علي ... يعني شرفك ... لكن حصل العكس وجيتي وكملتي وانا مأظنش انك لما جيتي كنتي بنت انا :: اشمعني ؟ ابراهيم :: علشان اللي زيك مستحيل يفرط في شرفة علشان الفلوس .. اكيد قبلها فيه حاجة حصلت خلتك مش بنت انا :: انا هحكيلك وقعدت مع ابراهيم وحكيت له كل اللي حصل من يوم الخطوبة لغاية ما سيد ماسابني وراح اتجوز وكان مفهمني انة مسافر شرم في شغل وفي النهاية اهو مرمي زي الكلب في السجن ومنتظر مصيرة الا هو الاعدام ابراهيم :: ياااااه يا سهام كل ده حصل معاكي انا :: احنا هنقلبها درما ياعم انت ولا ايع تعالا عايزك في موضوع جوه واخدتة ودخلنا تاني علي السرير وعملنا احلي نيكة في الليلة دي ... وكانت ليلة عمرها ما هتتنسي الصبح روحت البيت وكان فيه شباب واقفين علي الناصية وبدأت اسطوانة تلقيح الكلام عليا وانا داخلة الشارع لغاية ما وصلت البيت ........................ تاني يوم احمد راح زيارة لحسن في السجن احمد :: عامل ايه ياحسن حسن :: اهو عايش يا صاحبي وايام كلها هنا شبه بعضيها احمد :: **** يقرب البعيد ويبتلي باللي كان سبب حبستك دي حسن :: المهم امي عاملة واختي ..بتشوفهم يا احمد احمد سكت شوية كويسين حسن :: مالك يا احمد سكت ليه .. امي جرالها حاجة احمد :: لا يا صاحبي امك واختك بخير بس حسن :: بس ايه ؟ انطق احمد :: بص يا حسن بصراحة كدة انا طلبت اختك للجواز .. قولت اشوف رئي امك واختك قبل ما اجي افاتحك في الموضوع وامك كانت موافقة واختك رفضتني حسن :: معلش ياصاحبي انا لما تيجي هشوف هي رفضت ليه .. هو احنا هنلاقي اعز منك ياض احمد :: لا خلاص يا حسن اختك مبقتش تلزمني حسن :: يعني ايه .. انت فيه حاجة مخبيها عليا احمد :: بصراحة اختك بقي الكلام عليها كتير في المنطقة. وسمعتها حسن :: انت بتقول ايه يابن الكلب انت انا اختي جزمتها اشرف منك ومن اهلك احمد :: ياحسن اختك بتخرج كل يوم بالليل ومش بترجع غير الصبح حسن :: امشي يابن الكلب من هنا .. هي علشان اختي رفضتك جاي تطعن في شرفها امشي بدل ما اقتلك هنا .. ومش عايز اشوف خلقتك هنا تاني احمد :: ماشي ياعم حسن بس عايز اقولك علي حاجة كمان .. انا اتقدمت ل اختك مش علشان بحبها لا انا اتقدمت بعد ما طلع عليها كلام ان سيد بعد ما اخد اللي عايزة منها سابها وانا للاسف كنت فاكر ان كل ده مجرد تلسين وكنا عايز اقطلع لسانهم واثبتلهم ان اختك شريفة حسن :: انت بني ادام زبالة ... امشي من قدامي بدل ما هقتلك حسن نده علي العسكري علشان يرجعة الحبس واول ما دخل الزنزانة بقي بيضرب بأيده ورجلة علي السرير سعيد سبيرتو:: في ايه ياجدع مالك جاي من الزيارة وانت متعصب كدة ليه حسن :: سبني في حالي يا سعيد **** لا يسيئك سعيد :: ياعم في ايه احكيلي حسن مسك السرير وفضل يشد فيه ويلخلخة.. بقولك سبني في حالي ياعم سبني في حالي وراح نازل علي الأرض علي ركبة وحط ايده علي راسة وبقي بيعيط زي العيال الصغيرة وسعيد سابة وراح علي سريرة وهو بيبص علي حسن اللي شكلة عرف حاجة كبيرة حاصلة بره وهي اللي عاملة فيه كدة بقلم عادل المتميز الجزء السابع عشر ....................... روحت البيت ومصدقت رميت نفسي علي السرير ومعرفش ليه كنت حاسة بحالة غريبة اول مرة احس بيها في حياتي كنت حاسة بفرحة مع اشتياق .. مجموعة مشاعر ممزوجة اول مرة احس بيها ناحية حد .. ناحية ابراهيم وكأني اول مرة بشوفة في حياتي نمت علي السرير وسرحت في الليلة اللي متتحسبش ابدا من العمر لغاية ما روحت في النوم .. صحيت لقيت التليفون جنبي علي السرير مسكتة واكتشفت اني كنت ناسية الموبايل بتاعي مقفول من امبارح .. كانت الساعة 12. فتحت الموبايل ولقيت رسايل كتير من طارق ومن كمال اللي كنت حكيتلكم عليه قبل كدة كمال ده هو اللي قولتلكم عليه هو ضهر الكباريه واللي من ساعة ما طارق عرفة وعيون الأداب غفلانة عننا قولت طارق زمانة مولع مني واكيد مش هيسكت علي قفل الموبايل خصوصا انة منبه علي كل اللي شغالين معاه ان تليفوناتهم مهما حصل لازم تكون مفتوحة قومت بصيت علي ماما ودخلت صبحت عليها وقولتلها حالا هعملك اكل دخلت المطبخ علشان اعمل اكل لماما وليا الباب خبط .. روحت علشان افتح اللي كانت علي الباب خالتي نصرة نصرة :: ازيك يا سهام انا :: الحمد *** ياخالتي .. انتي عاملة ايه وعم محسن عامل ايه نصرة :: كويس يابنتي .. ايه مامتك صحيت انا :: اه ياخالتي صاحية جوه.. هعمل حسابك بقي علشان تاكلي لقمة معانا نصرة :: انا يابنتي صاحية من 7 الصبح وفطرت .. بالف هنا انتوا انا :: لا والنعمة هزعل .. لازم تاكلي لقمة معانا دخلت عملت الأكل وخرجت حطيتة في اوضة ماما .. سلقت بيض وطبق جبنة بالطمام وكوباية لبن لكل واحدة فينا وحلفت علي خالتي لتفطر معانا فطرنا وبعدين ماما قالتلي نفسها في شوية شاي .. عملت تلاتة شاي وحسيت اني عايزة اقرب من خالتي نصرة ودي اول مرة احس بكدة ناحيتها .مع اننا جيران من زمان ورغم الود اللي موجود بينا بس اول مرة احس اني محتاجة اكسب حبها... كل المشاعر دي وانا مش عارفة ليه ومجاش في دماغي خالص اني ممكن اكون بحب ابراهيم ابنها تليفوني رن. وكنت سيباه في المطبخ خرجت لقيت شيماء بتكلمني انا ::: ايوة يا شيماء شيماء :: بت يا سهام هو انتي مروحتيش الكباريه امبارح ؟ انا :: لا ... ليه ؟ شيماء :: علشان كدة طارق رن عليا فوق العشرين مرة وتليفوني كان مغلق انا :: امبارح انا اتصلت بيكي قولتي عندك شغل بره وابراهيم قالي عندة ظروف .. وانا من بعد اللي حصلي خوفت اروح لوحدي ومروحتش ونسيت خالص ان تليفوني كان فاصل شحن شيماء :: طارق هينكنا لما يشوفنا انا :: ههههههههه ياريت هو انا اكره بقلم عادل المتميز قفلت مع شيماء واتصلت با ابراهيم فهمته هيقول ايه لطارق لو سألة عني او لو شيماء سألتة عني. وبعدها دخلت الأوضة بتاعتي وبقينا بنتكلم انا وهو في اي هري يجي بتاع ساعة ويمكن اكتر ... والغريب اني بعد ما قفلت معاه حسيت ولا كأني اتكلمت معاه خمس دقايق الساعة خمسة اخر النهار .. تليفوني رن انا :: الو ايوة يا طارق طارق :: اهلا حمدلة بسلامتك يا برنسيسة انا :: يسلمك يابوص طارق :: هو انا مش منبه قبل كدة ان التليفون عندي اهم حاجة في الدنيا .. وانة ميتقفلش مهما كانت الظروف انا :: ايوة فعلا بس انا ماما كانت تعبانة امبارح وكنت ملهية معاها ومخدتش بالي خالص من التليفون انة مقفول طارق :: يعني انتي مجتيش امبارح علشان مامتك كانت تعبانة ؟. لا انا كنت جاية واتصلت بشيماء علشان نروح مع بعض وحصل ان شيماء قالت ان عندها شغل بره .. روحت اتصلت ب ابراهيم .. قالي ان عنده ظروف طارئة ومش هيقدر يروح .. وانا بسبب الموضوع اللي حصلي وخوفي كان مستحيل اروح لوحدي وماما بعدها تعبت وانشغلت معاها طارق :: ماشي يا سهام بس بعد كدة تليفونك ميتقفلش ولو حصل معاكي اي ظرف طارئ بعد كدة تبعتيلي حتي رسالة علي الواتس المهم اكون عارف انا :: حاضر طارق :: استني مني رسالة علي الواتس علشان ممكن تروحي ل كمال بيه الليلة بعد ساعتين كانت سهام قاعدة في صالة الأنتظار بتاعة مركز العلاج الطبيعي ومستنية مامتها علشان بتاخد الجلسة جاتلها رسالة من طارق اعملي حسابك الليلة هتقضيها مع كمال بيه في فيلاتة اللي الرحاب وهو هيبعتلك السواق ياخدك من الكباريه مش عايز اي عذر بعت له رسالة وقولت له حاضر هكون في ميعادي في الكباريه الساعة 9.30 لقيت ابراهيم بيتصل عليا علشان اروح معاه الكباريه لبست هدومي وروحت قابلتة في المكان اللي اتفقنا نتقابل فيه. وشيماء رنت عليا علشان تمشي معايا قولتلها اني مشيت خلاص مع ابراهيم واحنا راكبين التاكسي جنب بعض تعمدت اخد ايده في ايدي وكنت مبسوطة اوووي اني معاه واول مرة احس ان المشوار خلص بسرعة ووصلنا الكباريه في وقت قياسي وده كان مجرد شعور لان الطريق كان زحمة وواقف جدا. لكن زي ما بيقولوا ان اللحظات السعيدة بتمر بسرعة بقلم عادل المتميز وصلنا الكباريه وانا دخلت الاوضة بتاعتي وغيرت هدومي وانا خارجة ورايحة الصالة قابلت ليلي ليلي :: عاملة ايه دلوقت يا سهام انا :: بقيت احسن ليلي :: هو انتي عملتي ايه ل كمال بيه دانا عملت اللي ميعمل له امبارح ومع ذلك كان كل شوية يبص علي تليفونة ويرن عليكي وكان زي المجنون انا :: هكون عملت له ايه ياختي .... ليلي :: انا عارفالك بقي ههههههههه انا :: طيب ياختي انا هروح اقعد عالبار اخدلي كاس روحت قعدت عالبار هيما هاتلي كاس هيما :: حاضر .. وعيونة عليا :: ايه الجميل قاعد لوحده ليه بصيت ورايا علشان اشوف مين بيكلمني انا :: محسن .. بقالي شهر مشفتكش يعني محسن :: معلش بقي كان عندي مشاكل في الشغل... تشربي ايه .. انا :: طلبت كاس محسن :: علي حسابي الكاس ده يا هيما واي حاجة هتطلبها الليلة علي حسابي وانا واقفة مع محسن وبضحك معاه شايفة هيما عنيه مش نازلة من عليا شوية لقيت سميحة جت وكلمتني في ودني عربية كمال بيه بره في انتظارك انا :: حاضر رايحة حالا عن اذنك يا محسن بقي معطلكش هههههههه هيما :: حسيت انة اضايق لانة عرف اني رايحة الليلة ابات في حضن زبون من زباين المحل خرجت وركبت العربية ومشينا الساعة 12.30 كنت في فيلا كمال بيه وكان قاعد في صالة الفيلا علي كنبة الأناريه لابس روب اسود ومولع سيحار وفي ايده كاس كمال :: اهلا اهلا ببرنسيسة قلبي .. ووطي علي ايدي باسها انا :: ازيك يا كمولة.. متعودة اقولة كمولة وكان بيحبها مني جدا كمال :: بقي كدة امبارح هتجنن علشان ا صلك ومش عارف انا :: غصب عني مانت عارف اللي حصلي كمال :: علي فكرة السواق اللي عمل معاكي كدة مطلعش عليه النهار وكان مقبوض عليه ولبس قضية محترمة انا :: بجد ... انا كنت مرعوبة وخايفة اوي انة يوصلي تاني كمال :: اللي يلمس ضفر منك انا اشيلوا من وش الدنيا انا :: تسلملي يا كمولتي كمال :: طب مش هترقصيلي بقي انا :: بس كدة ... دانا الليلة هروقك وهعملك اللي انت بتحبة كمال :: بجد ... انا :: ايوة بجد تحب بقي تبقي الخدام بتاعي .. ولا الكلب بتاعي كمال :: انتي الملكة وكلامك هو اللي هيمشي عايزاني خدامك وابوس رجليكي عايزاني كلبك انتي تعملي فيا اللي انتي عيزاه انا :: في حد في الفيلا؟ كمال :: انتي اتجننتي معقول هخلي حد موجود وانتي معايا انا :: تعرف النهاردة ليلي سألتني انا عاملة ليك ايه. علشان كنت هتتجنن عليا امبارح كمال :: ماهو انا مليش ملكة غيرك ومحدش يعرف اللي بتعمليه فيا انا :: هههههههه مانا عارفة يا منيوك كمال :: بعشق قلة ادبك واهانتك ليا ومتعتي وانا بتشتم وتذل منك يا ملكة طب يلا بينا علي فوق يا منيوك عايزاك انهاردة تلبس قميص نوم وكلوت بفتلة علشان ناوية انا اللي انيكك الليلة كمال ما صدق وطلعنا فوق وطلع قميص نوم من اللي بيحب يلبسهم وكلوت بفتلة وزب صباعي بحزام وطلع طوق بربطة فيه رقبتة لما بيعمل كلبي وانا قلعت هدومي وقعدت عريانة ملط زي ما بيحبني اكون قاعدة قعدت علي كرسي هزاز حاطة جنب السرير وجالي علي ايده وعلي ركبة وقعدت تحت رجليا رفعت رجلي وانا بملس بأيدي علي شعرة زي ما يكون بملس علي كلب من كلابي انا :: شاطر يا منيوك .. طول ما انت تحت رجليا وبتسمع كلامي انا هكون راضية عليك ورفعت له رجلي علشان يبوسها فضل يبوس في رجليا ويمص في صوايع رجلي انا :: ايوة كدة يا متناك ... شاطر .. قومت ولبستة الطوق في رقبتة ومشيت بيه في الأوضة شوية وبعدين روحت قدعت علي طرف السرير ميلت لورا بضهري وسندت علي ايدي وهو تحت رجليا مستني اشارة مني تعالا يا متناك الحس كس ستك سهام طلع بأيده علي رجليا وانا فاتحة له بين وراكي وقرب من كسي وبقي عمال يلحس بلسانة زنبوري وبين شفرات كسي اااااااه ااااااه الحس يا كسمك ااااااااااااااه كسي مولع اووووووووي.. الحس يا شرموط فضل المتناك كمال يلحس في كسي وانا عمالة املس علي شعره واديلة كسي واحكة في لسانة وانا عاضة علي شفايفي من شدة المتعة وبعدين بقيت عمالة افعص في بزازي واقرص حلمات بزازي بصوابعي واشدهم بقلم عادل المتميز تعالا يا منيوك مص بزازي ااااااااااااااوووووووف اووووووووووووف طلع بلسانة علي بطني لغاية ما ماوصل لحلمة بزازي وبقي شغال يلحس فيها مص يابن المنيوكة .. مص بزازي بتاكلني اااااااااااووووف .. نار يا منيوكة نااااار في بزازي اخد حلمات بزازي وبقي عمال يرضع فيهم وانا بفعص بأيدي في بزازي وعيزاه يقطعهم من كتر المص قومت وخليتة فلئس قدامي علي السرير وزبه تحت الكلوت الشبكة وطيزه مفتوحة قدامي بطرف صباعي بقيت بلعب براحة في خرم طيزه وايدي من تحت طلعت زبه وبقيت عمالة ادعكة ايه يابن المتناكة ده .. انت عليك خرم طيز ولا خرم طيز النسوان .. انت بتتناك فيها ياض كمال :: ااااااه اااااه دخلي صباعك بقي في طيزي المتناكة دي انا :: اااااوف كدة .. حلو صباعي كدة ولا ادخلة اكتر كمال :: ااااه ياقلبي ... نكيني بقي اااااااااه انا :: انت مش عايز صباع في طيزك. انت عايز زب يدخل فيك ويفضل ينيك في طيزك يامنيوك كمال :: ااااااه ااااااااه حطي زبك انتي فيا ونيكني يا قلبي ااااااااااااه جبت الزب الصناعي ولبستة ومسكتة من جناب طيزه وحطيت الزب علي خرم طيزه بعد ما تفيت فيها وروحت مدخلة الزب فيه بكل قوتي ااااااي ااااااي براحة براحة عليا يا سهام انا :: براحة ايه يابن المتناكة ... انا هفشخ طيزك اللبوة دي وفضلت ادخل الزب في طيزه الممحونة وهو ولا الشرموطة في عز موحنها وايده عمالة تدعك في زبه اللي كان منزل خيط من اللبن من كتر الشهوة اللي كان فيها انا :: يلا بقي يا كسمك. نكني زي ما نكتك وروحت قلعت الزب الصناعي ورميتة علي السرير ونمت علي ضهري والمتناك كمال فتح رجليا ودخل بزبه علي كسي علي طول وراح راشقة فيا يابن الوسخة في حد ينيك الملكة بتاعتة كدة برراحة علي كسي كمال :: حاضر هنيكك براحة اوووي وبدأ يدخل زبة براحة ويسحبة براحة اكتر لغاية اخره ويرجعة يدخلة تاني للأخر ااااه اااااااه ايوة كدة... جميل جميل اوووووي نكني نكني يا منيوك كمال :: انا ايه يا سهام انا :: انت متناك كمال :: وايه تاني انا :: وخول وشرموط .. والعيال بتنيكك في طيزك ااااااااه ااااااااااه.. يخرب بيت زبك عارف يا خول انت . كمال :: ايه ياقلبي انا :: انت خسارة فيك الزب ده ... ده زب رجالة اووووووف اوووووف وانت خول مش راجل كمال :: انا خول ليكي انتي بس يا قلبي انا :: طب قوم نكني في طيزي .. اححححححح قومت وفلئست له وقولت له نضف طيزي اول يابن اللبوة نزل علي ركبة وفتح طيزي بأيده وبقي عمال يلحس خرمي اااااااه ااااااايووووة كدة .. الحس طيز ستك ونضفك بلسانك يا متناك بعد ما لحس خرم طيزي ونضفها بلسانة قام ومسكني من وسطي وشدني له وحط زبه علي خرم طيزي وبقي عمال يحرك زبه علي طيزي وبعدين بدأ يغرز زبه فيا وسط اهاتي الممحونة لغاية ما بقي زبه كلة في طيزي اااااححححححححح احححححححححححح يالهوووووي ايه الجماااال ده .. نكني يابن الكلب نكني اووووووووي فضل كمال يديني في طيزي ويرزع زبه فيا وانا بتاوه وبتشرمط لغاية ماجابهم في طيزي ... وبعد ما خلص وشال زبه مني بقيت احط صباعي في طيزي واجيب اللبن منها واحطة في بوق المنيوك بتاعي علشان يدوق طعم لبنة ارتحنا شوية وبعدين فضلت طول الليل انيك في كمال بالزب الصناعي واعملة كأنة مرة شرموطة جايبها من الكباريه الجزء الثامن عشر ....................... سعيد سبيرتو :: ياجدع انت بقالك اسبوع قاعد لا بتكلم حد ولا بتخلي حد فينا يكلمك وحتي الفسحة بتفضل قاعد في الزنزانة ومش بترضي تخرج معانا .. في ايه ما تفطمني يا صاحبي يمكن اقدر اساعدك حسن :: مفيش يا سعيد قولتلك مليون مرة مرة مفيش سعيد :: لا فيه وبحق العيش والملح وايام السجن اللي جمعتنا فيه وانا مش هسكت ولا هيهدالي بال غير لما اعرف فيه ايه يجدع دانت عارف معزتك عندي حسن حط راسة علي الحيطة وسرح في اختة وحنيتها وبقي بيفتكر كل لحظة كان شايفها سعيدة ومبسوطة .. افتكر يوم خطوبتها وهي بتبوس ايده وراح مصرخ بعلو صوتة من غير ما يحس ماشي يا سيد الكلب سعيد :: مين سيد ده وايه حكايتة حسن :: انا هحكيلك لاني مبقتش قادر علي النار اللي في صدري وبدأ يحكي ل سعيد كل الكلام اللي قالوا احمد له في الزيارة السابقة سعيد :: وحيات شنبي ده ول يكون علي مره سيد ده ل اوصلة لكان في بطن امة وهقتلة يا حسن .. انا كلها شهرين وخارج واوعدك يا صاحبي هوصل له وهجبلك بطنة حسن :: انا عايز اخرج من هنا يا سعيد ..النار قايدة فيا ومش عارف انام من يوم ما احمد زراني سعيد :: الهروب من هنا مستحيل يا سيد انت شايف السجن هنا عامل ازاي ... النملة اللي جوه متعرفش تخرج حسن :: انا هتجنن يا سعيد سعيد :: المهم نتأكد من المعلومات اللي قالها احمد .. بص انا عايزك تشوف اختك بتروح فين بالليل من غير ما تحسسها انك عرفت حاجة.. وانا ليا رجالتي بره هخليهم يتقسوا ويجبولك التفاصيل حسن :: ماشي يا سعيد .. عموما هي جيالي زيارة المفروض بكره سعيد :: **** يقدم اللي فيه الخير وان شاء اللع اختك هتطلع مظلومة وكل الكلام اللي ييتقال عليها كدب ... بس انت روق وسبها علي **** .................... بقلم عادل المتميز تاني يوم كان ميعاد زيارة حسن اخويا في السجن اشتريت كل حاجة امبارح الضهر علشان مواعيد الشغل بتاعتي وكنت شايلهم صحيت النهاردة من الفجر وقومت علقت علي اللحمة علي النار وعملت له صنية بسبوسة علي شوية فاكهه وكام خرطوشة سجاير لزمايلة في السجن روحتلة الزيارة وكان وشة متغير وباين عليه شايل هموم الدنيا انا :: مالك ياحسن وشك متغير ليه حسن :: مفيش .. انتي عاملة ايه وامك عاملة ايه انا :: كلنا بخير يا حسن .. بس انا حاسة ان فيك حاجة متغيرة حسن :: انتي جايبة الحاجات دي كلها منين مع اني عارف ان الظروف مش قد كدة انا :: مانت عارف ياحسن انا اشتغلت في مستشفي خاص ومرتبها حلو حسن :: اه صحيح مانتي قولتيلي باين هو انتي شغالة في مستشفي ايه انا :: ايه ؟ اه .. اه انا انا شغالة في مستشفي . حسن :: ايه نسيتي اسم المستشفي اللي شغالة فيها ؟ انا :: لا بس سؤالك غريب .. هو في ايه ياحسن ؟ حسن :: لا مفيش ... الا صحيح مفيش اخبار علي سيد انا :: بتسأل علي سيد ليه يا حسن ... ما انا برضو قولتلك انة اتزفت اتجوز حسن :: اه ... متعرفيش هو ليه سابك وراح اتجوز واحدة تانية انا :: علشان هو ابن كلب وانسان واطي يا حسن .. هو في ايه .. انت حد قالك عني حاجة . عموما سيد **** ادالة جزائة واهو هو دلوقت محبوس وان شا**** ان ش**** هياخد اعدام حسن : محبوس ؟ محبوس فين وليه ؟ انا عارفة اهو محبوس وخلاص علشان قتل حماه ... لكن انت بتسأل الأسئلة دي كلها ليه ياحسن ؟ حسن :: مقولتليش اسم المستشفي ايه سهام الزيارة انتهت حسن ثواني ياشويش عبدة معلش ... شغالة في مستشفي ايه يا سهام انا :: شغالة في مستشفي خاص ياحسن متعرفهاش وعموما اسمها مستشفي الدكتور مهيمن العزيزي في وسط البلد .................. مشيت من عند حسن وانا متأكدة ان الكلام اللي بيتقال عليا في المنطقة وصلة وانا معرفش ليه قولت له علي اسم مستشفي مش موجودة اصلا .. قولت في بالي يعني هو هيخرج من السجن ويروح يسأل روحت البيت وانا دماغي بتودي وبتجيب ماما :: اخوكي عامل ايه يا سهام انا :: كويس ياماما .. كويس ماما :: نفسي اشوفة بره السجن قبل ما اموت انا :: **** يديكي طولة العمر ياماما والصحة وتشوفيه بره السجن دخلت الاوضة بتاعتي وقعدت علي السرير ودماغي مش عايزة تفصل وكنت متأكدة ان حد راح لحسن زيارة وقالوا علي حاجة عني وخصوصا انة كمان سأل علي سيد طلعت تليفوني واتصلت علي شيماء وحكيت ليها اللي حصل بيني وبين حسن شيماء :: كدة الموضوع يقلق فعلا يا سهام واخوكي حد وصلة حاجة عننا انا :: طب والعمل شيماء :: العمل عمل **** بقي يا سهام ........... حسن بعد الزيارة ما خلصت راح قعد علي سريرة وبقي سرحان في الكلام اللي قالتة اختة سهام سعيد سبيرتو جه قعد جنب منة وبصوت واطي .. ايه يا حسن الأخبار حسن :: مش عارف يا سعيد .. حاسس ان اختي بتكدب عليا لما سالتها عن اسم المستشفي اللي شغالة فيها .. خافت ووشها اتغير ومقالتش علي اسم المستشفي غير بعد ما سألتها تاني سعيد :: قولي وانا هخلي زمايلي يرحوا يسألوا عن المستشفي في وعنها هناك... ويمكن اختك تطلع صادقة حسن :: مش باين يا سعيد . عموما المستشفي في وسط البلد واسمها مستشفي الدكتور مهيمن العزيزي سعيد :: اختك اسمها سهام مش كدة حسن :: ايوة ... واللي اسمة سيد خلاص مش هعرف اوصلة سعيد :: ليه .. سافر ؟ حسن :: محبوس في قضية قتل حماه سعيد :: قتل ..... طب ما ده حلو اووووي كدة هو اللي هيجيلنا برجليه ... حسن :: ازاي ؟ سعيد :: طالما متهم في قضية قتل .. يبقي هيجي هنا ... كلها ايام ويجيلنا حسن :: بجد ! ياريت يا سعيد ياريت سعيد :: بس بقولك ايه يا صاحبي ... اخد الحق حرفة... عايزين ناخد حقنا من غير ما ناخد يوم حبس زيادة يعني مش لازم حد يحس ان فيه بينك وبين سيد ده حاجة .. وتعاملة كويس ... علشان لما نعمل فيه اللي عايزينة ... الشكوك متحمش حولين مننا ... انت فاهمني حسن :: بس يجي يا سعيد .... اشوفة بس سعيد :: متقلقش جاي جاي .. المهم نتحكم احنا في نفسنا ................... الساعة تلاتة كنت بكنس المدخل بتاع البيت وخالتي نصرة وجوزها عم محسن وابنهم الصغير وليد كانوا نازلين وشكلهم كانوا رايحين مشوار او زيارة لحد خالتي :: ازيك يا سهام يابنتي انا :: كويسة ياخالتي ايه انتوا رايحيين زيارة لحد ولا ايه عم محسن :: مامتك عاملة ايه يابنتي خالتي نصرة :: ايوة مسافرين الشرقية هنقعد هناك يومين تلاتة فرح بنت اخت عم محسن بكرة انا :: ماما كويسة ياعم محسن .. تروحوا وترجعوا بالسلامة .. امال ابراهيم مش رايح معاكم ؟ نصرة :: ابراهيم قاعد علشان شغلة قالي مينفعش ياخد اجازة انا :: اه **** يعينة اول ما خالتي وجوزها وابنهم مشيوا دخلت بسرعة لماما وقولتلها انا رايحة اشتري شوية طلبات وطلعت جري خبطت علي شقة ابراهيم اول ما ابراهيم فتح .. وكان لابس شورت بس ومن غير فلنة سهام دخلت وقفلت الباب وراها وابراهيم كان مستغرب ان سهام عرفت ان مامتة وابوه مش موجودين سهام :: انت هتفضل متنح كدة كتير .. ايه موحشتكش ابراهيم :: وحشاني طبعا بس ايه ده انتي ايه يابنتي مركبة كاميرات .. عرفتي منين ان بابا وماما مش هنا ؟ انا :: مانا كنت بكنس السلم وهما نازلين وعرفت انهم رايحين الشرقية لفرح بنت اخت عمو محسن ابراهيم :: ههههههههه انتي مش سهلة خالص انا :: طب ايه مفيش حضن ووحشتيني يا سهام روحت انا اللي حضناه واخدت خدوده يأيدي ومسكت شفايفة بشفايفي قطعتهم من البوس وابراهيم حضني اوي وايده نزلت علي طيزي وبقي بيضم وسطي لوسطة وحسيت بزبه بيقف عليا وراح بين فخادي انا :: تعالا بقي وريني الاوضة بتاعتك دخلت مع هيما وهو حاطط ايده علي كتفي اول ما شوفت الأوضة بتاعتة حسيت احساس كدة غريب وكنت بروح بعيني لكل ركن فيهة كانت اوضة بسيطة حيطانها غرقانة بصور ممثلات ومطربين .. والسرير بتاعة تحت الشباك وجنب السير مكتب عليه جهاز كمبيوتر .. قعدت علي السرير وهيما قعد جنبي انا :: الأوضة بتاعتك جميلة اوي يا هيما روحت نايمة علي ضهري وايدي تحت راسي وابراهيم نام فوق مني وايده علي بطني ونزل عليا بشفايفة . حسيت بأنفاسة بتختلط بأنفاسي وايده بدأت تتحرك وتنزل تنزل تنزل لغاية ما بقت فوق كسي وانا ايدي راحت لراسة وبقيت بنزلها عليا وبمص في شفايفة .. وباخد لسانة امصة وايده عمالة تحسي علي كسي وصباعة بتغرز بين فخادي وانا ضامة رجليا وقافلة بكسي علي ايده وبمص شفايفة ومش شبعانة من انفاسة اللي بتدخل صدري اتقلبنا علي السرير وبقيت انا اللي فوق منة نايمة عليه بجسمي كلة وصباع ايدي بلعب في حلمة بزازه وبدأت اهات هيما تطلع منة لانة كان بيثار جدا من حلمات صدره وده خلاني انزل عليهم بشفايفي امصهم واعضعضهم براحة بسناني وبقيت حاسة بزبه اللي خابط في كسي وانا عمالة احرك وسطي وكسي عليه نزلت بجسمي ولساني علي بطنة لغاية ما بقيت قدام زبه .. بصوابعي رفعت الشورت وابتسمت وانا ببص علي زبه اللي كان واقف اوي تحت هو انت علي طول زبك واقف كدة يا هيما هيما :: هو فيه حد بيخليه واقف كدة غيرك انتي انا :: ومالوا خليه يقف عليا انا احسن ما يقف علي غيري.. وروحت مدخلة ايدي ومسكتة وطلعتة من تحت الشورت احلي زب ده يا خواتي ... امممممم بطعمة جميل اوي امممممم امممممم اممممممم وبيضانة ايه ده .. يالهوي عليهم .. عايزه امسكهم وامصهم اوي ياهيما اموو اموووو اه اه .. ياخرابي. عليهم ااااححححححححححححح وطلعت اخدت راس زبه وبقيت عمالة امص فيها. امووو امووووو امووو ااااااه اااااه ايه الجمال ده ... مش شبعانة من مص زبك .. امووو امووو اموووو وابراهيم ماسكني من راسي وعمال يدخل زبه في بوقي كنت لابسة جلبية بيتي خفيفية. قلعتها وقلعت البر ( السنتيان ) ونزلت لزبه وتفيت عليه وحطيتة بين بزازي وانا ضامة بزازي بأيدي وعمالة ادعك زبه في بزازي وكل شوية اتف علي زبه علشان يتزفلط بين بزازي اااححححححححح اححححححححح مش قادرة يا هيما اقاوم زبك .. مش قادرة اسيبة ااااااه ااااااااااه هيما :: قومي واقعدي علي زبي .. كسي وحشني اووووي انا :: بس كدة .. ده يوم المني لما اقعد علي زبك ويدخل كسي قومت وقلعت الكلوت وهيما اخدة مني وحطة علي وشة وبقي عمال يشم فيه بقلم عادل المتميز قومت وطلعت فوق هيما ونزلت وانا ماسكة زبه وحطيتة علي فتحة كسي وبدأت انزل اول ما راس زبه لمست خرمي ايووووه .. ادخل بقي يابن المتناكة في كسي وروحت نازلة عليه وقعدت بكامل جسمي علي زبه وايدي ساندة علي بطنة وبدأت اروح بكسي لورا واطلع لقدام وانا هايجة اوووووي يالهوي ياهيما يالهوي علي زبك وهو في كسي ااااااااااه متعة يا ابراهيم متعة اووووي ابراهيم ماسكني من وسطي وانا شغالة اروح واجي علي زبه اللي راشق جوايا بعدين نزلت علي حلمات بزازه وبقيت عمالة امصها وافركها بصوابعي وهو بصباعة وراح لطيزي وبقي بيحرك صباعة علي خرم طيزي .. خلاني ولعت اكتر ما انا مولعة ابراهيم :: تتجوزيني يا سهام انا :: وقفت وانا قاعدة علي زبه من المفاجئة انا ::انت شكلك وانت هايج بتقول كلام مش عارف معناه ابراهيم :: انا بتكلم بجد .. انا من زمان وانا نفسي اتجوزك وانا عارف ان اللي حصلك كان بسبب ظروف انتي ملكيش ذنب فيها ماتيجي نفتح صفحة جديدة وتكوني ليا لوحدي انا :: طب خلي الكلام ده بعد ما تجيب شهوتك .. لانة ممكن يتغير وكملت طلوع ونزول علي زب ابراهيم وانا عمالة افكر في الكلام اللي قالهولي وطبعا متأكدة ان جوازنا اصبح مستحيل بالعقل قومت من علي زب ابراهم وروحت نايمة علي ضهري وابراهيم فتح رجليا ونزل علي بطنة وبلسانة بقي عمال يلحس كسي اللي كان غرقان من شهوتي انا :: اااااااه يا هيما اااااااااااه .. الحس كسي اوي يا هيما .. الحس كسي المتناك ده اللي مش شبعان نيك احححححححححح دخل صباعة في طيزي وهو بيلحس كسي ااايوووه يا ابراهيم ايوة يا حبيبي اااااااه طيزي بتاكلني اووووي اوووووووف رفعني اوي لفوق ودخل صباعين بدل صباع وانا بصوت من كتر الموحنة اللي بقيت فيها طيزي بقت هي مصدر ناري قام وحط زبه بين شفرات كسي وهو ماسك رجليا وفاتحها وبقي عمال يروح ويجي بزبه بين شفرات كسي ااحححححح احححححححح دخلة يا هيما .. دخلة في كسي ابوس ايدك مسك زبه وحط الراس علي فتحة كسي وبقي بينزل بزبه لتحت وراح راشقة فيا مرة واحدة خلاني شخرت من المتعة ومسكتة من طيزه وبقيت بضمة عليا علشان يدخل زبه كلة ولو كان ينفع يدخل بيضانة كمان كنت خليتة دخلهم نكني اوي يا هيما .. عايزة زبك يدخل كسي اووي هيما بقي عمال يطلع زبه ويرزعة في كسي بكل قوة وصوت ارتطام لحمة في لحمي بقي عالي ااه اه ياهيما ... ااااه ياقلبي... نكني في كسي جامد .. انا كسي مش شبعان نيك منك .. اااااه بعد ما كسي اتهري نيك من هيما قولت له نكني في طيزي اللي بتاكلني دي بقي وقومت وفلئست وهو جه من ورايا بزبه اللي عامل زي الصاروخ وبقي بيمشي زبه علي خرم طيزي وبيحننه وانا هايجة ومستنية راس زبه وهي بتعدي في طيزي مسكني بعد ما وجه راس زبه علي خرم طيزي وبقي بيضغط بجسمة وبيشندني من طيزي عليه. وراس زبه المولعة بدأت تقتحمني وتعدي جوايا ااااحححححححححححححخ ايه يا هيما ده .. زبك حنين اوووي عليا اااااخ اااااااااااااخ نكني بقي يا هيما فضل هيما ينكني في طيزي الهايجة وزبه داخل خارج يحك في البورستاتا وناري بتذيد مش بتقل وبصوابعي نزلت علي كسي وكنت عايزة اقطه زنبوري من الهيجان اللي بقيت فيه بعد ما فشخني نيك في طيزي شال زبه وحطه في كسي وبقي بيرزع زبة فيا اكتر من خمس دقايق ولما حس امة خلاص هيجبهم مسك فيا وكلبش وساب زبه يجيب لبنة في كسي وانا بحاول ابعد عنة وعمالة اصرخ فيه يشيل زبه لكنة مسبنيش غير لما مل كسي لبن وراح نايم علي السرير انا :: ايه اللي انت عملتة ده .. انت عايز تخليني احمل هيما :: ياريت .. نفسي اجيب عيل منك انا :: انت مجنون مجنون وجريت علي الحمام وبقيت بغسل كسي وبدخل صوابعي في كسي علشان انزل اللبن ولبست هدومي وانا مضايقة اوي من اللي عملة ............... مرت الأيام وبعد تقريبا اسبوعين عربية الترحيلات بتاعة المساجين دخلت السجن ونزلت مساجين جدد لسة مصدرش فيهم حكم .. ما بين قتل وما بين سرقة بالأكراه وتشيكل عصابي وكان سيد من ضمن المساجين دي .. دخل اخد بطانية وترنج ابيض وحلق شعره واتوزع علي العنبر بتاعة ... والعنبر بتاعة كان في مكان تاني غير العنبر بتاع حسن بعد كام يوم حسن شاف سيد وهو في الفسحة حسن وقف في مكانة متمسمر وعروق وشة كلها ظهرت وكان معاه سعيد .. اللي شافة وشاف التغير الرهيب اللي علي وش حسن سعيد :: ايه يا صاحبي انت تعرف المسجون ده حسن :: هو ده سيد يا سعيد وراح علشان يضربة لكن سعيد مسكة من ايده وبصوت واطي.. احنا اتفقنا علي ايه ... اصبر وخليك هادي ... هيروح مننا فين .. ده عايزلة ترتيب خاص وشغل علي روقان تعالي نمشي من هنا دلوقت بقلم عادل المتميز حسن اتأكد من الناس اللي بعتها سعيد ان مفيش اصلا مستشفي بالاسم اللي اختة قالتلة عليها وتأكد من صدق كلام احمد اللي قالة علي اختة .. وقرر انة يقتل سيد .. ويقتل اختة ويغسل عارة بأيدة يكش بعد مليون سنة الجزء التاسع عشر .................... مرت الأيام وحسن بين جدران السجن مع عدوه اللدود سيد وكان بينهم عداوة ملحوظة وسيد كان دائم استفزاز حسن وحسن صابر ومتحكم في نفسة غصب عنة لغاية ما فاض بيه الكيل ...وكان فاضل اقل من شهر علي خروج سعيد سبيرتو حسن :: بقولك ايه يا سعيد انا مش قادر اصبر اكتر من كدة سعيد :: خلاص يومين بس و وهخليك تعمل كل اللي نفسك فيه اليومين فاتوا كانهم شهور والساعات مبتمشيش ... وحسن مستني اللحظة اللي يطلع فيها مصرين سيد قبل الأنتقام بليلة سعيد راح قعد مع حسن في سريرة وقالوا بكره واحنا في الفسحة هنستني لما سيد يدخل الحمامات وهتكون فيه رجالة مراقبة المكان. .. بمجرد ما سيد يدخل الحمام اتنين هيدخلو عليه هيعدموه العافية وفيه ناس تاني هتكون بتراقب من بعيد .. بعد ما سيد ياخد الطريحة التمام .. تدخل انت .. هتلاقي سكينة موجودة فوق علي مصطبة الشباك الحديد ... تاخدها وتخش تخلص علي امة وتخرج ولا من شاف ولا من دري حسن :: تمام اهم حاجة الرجالة تراقب الدنيا كويس يا سعيد سعيد :: عيب عليك يا صاحبي احنا مش هواه ولا لسة هنتعلم سعيد راح علي سريرة وحسن مجالوش نوم في الليلة دي وعايز الصبح يطلع باي طريقة وفعلا تاني يوم في الفسحة .. حسن مترقب سيد وسعيد عيونة علي رجالتة ورجالة سعيد كل واحد واقف في المكان اللي المفروض يكون فيه وسيد راح الحمامات وبمجرد ما دخل .. اتنين دخلوا وراه كسروه خالص انضرب لما اتعدم العافية وبعدين الرجالة خرجت وشاورو لحسن علشان يدخل له حسن دخل والأتنين وقفوا جنب الحمام وولعوا سجاير وكأنهم بيكلموا بعض سيد علي الأرض وساند علي الحيطة ووشة كلة بيجيب ددمم حسن دخل وقف قدامة وولع سيجارة سيد رفع رقبتة لفوق وبص لحسن وضحك ضحك هستيري وقال كنت عارف انك انت اللي ورا الناس دي حسن :: انا عايز اعرف حاجة واحدة بس ليه .. ليه تعمل كدة في اختي ده جزائي ؟ ده جزائي اني دخلت بيتي وامنتك علي اختي ليه دانا اديتك اختي وانت مكنش حيلتك جنيه وساعدتك واديتك فلوس الدهب من معايا ومعرفتش اختي ولا امي علشان متنزلش من عينيهم سيد :: عارف ليه .. علشان انت رخصت اختك .. انت اللي خليتني اشوفها رخيصة اوي.. انت عايز ايه من واحد مش لاقي شغل واخوها يوافق علي جوازي منها علي طول ومش بس كدة ده يديني فلوس علشان اشتري الدهب. وخصوصا ان البت حلوة والف واحد يتمناها حسن :: تقوم تضحك عليها وتخليها تسلم ليك سيد :: كنت بشوف اختك كان الدم بيجري في عروقي وكنت ياما بتمني انها تكون تحتي ههههههههه لغاية ما في يوم استغليت انك في شغلك وامك في فرشة الخضار .. واغتصبتها واخدت شرفها ههههههه ايوة يا حسن انا اغتصبت اختك ولو الأيام رجعت بيا تاني هغتصبها حسن الدم فار في عروقة وبقي عمال يضرب في سيد بالشلاليت ومفيش علي لسانة غير يابن الكلب يابن الكلب ومسك دماغة وبقي عمال يضربها في الحيطة لغاية ما سيد قطع النفس خالص حسن خرج وجاب السكينة وقلع سيد بنطلونة .. وقطعلة زبه وخرج فتح الحنفية وغسل ايده والسكينة وخرج ولع سيجارة الرجالة دخلت بعد ما حسن خرج .. ومسحوا البصمات من علي الابواب والحيطان والحنفيات ومشيوا سعيد اخد من حسن السكينة ومسح بصماتة من عليها ورماها بعيد بعد نص ساعة ميعاد دخول المساجين زنزانتهم وبعد التمام كان ناقص سيد قلبوة السجن عليه ولقيوه مرمي في الحمام وخرقان في دمة وبتاعة مقطوع الدنيا اتقلبت واتشال فيها مدير السجن ومتعرفش مين اللي عمل كدة في سيد بقلم عادل المتميز .................. كنت ناوية اروح زيارة ل اخويا ومن حسن حظي قبل ما اروح ل اخويا وبعد ما لبست هدومي ماما تعبت فغصب غني مروحتش لحسن وقعدت معاها في اليوم ده وبالليل عرفت من التليفزيون اللي حصل لسيد ... وعرفت ان اللي عمل كدة اكيد اخويا... وبقيت حاسة برعب وخوف رهيب لاني عارفة ان مهما طال الزمان اخويا مسيرة هيخرج وهيكون مصيري القتل واللي كان هيجنني مين اللي راح ل اخويا وقالوا مرت الأيام وانا كل ما ماما تسألني بتروحي ل اخوكي اقولها اه روحت وانا مكنتش بروح اصلا ... اروح لمين لحسن .. ده ممكن يقتلني هناك استمرت علاقاتي بحبيبي هيما وبقينا بنمارس الجنس كل ما الفرصة تسمح بكدة وكل مرة كان هيما يصمم انة يجيب لبنة في كسي انا اشتريت برشام منع الحمل علشان محملش منة وفي النفس الوقت ممنعوش من متعتة في تنزيل لبنة في كسي .. بعد شهر وانا في الكباريه قاعدة بشرب كاس مع محسن وبضحك وبهزر ظهر قدامي حد كان ليمكن اتوقع اني ممكن اشوفة قدامي تاني خصوصا انة من فترة طويلة مختفي تماما .. والصدفة تخلينا نتقابل من تاني وفين في الكباريه شوفت المنيل علي عينة رجب . داخل ومتشيك ولابس اللي علي الحبل ومعاه اتنين شبهه معرفش اتعرف عليهم فين قعد علي طرابيزه 7 وابراهيم اول ما شافة جري علشان ينبهني ان رجب هنا علشان منظهرش له انا :: لا يا هيما اخفي انت .. انا مش خايفة من البني الزبالة ده.. وفضلت ارقب رجب من بعيد سميحة جات وانا واقفة وببص علي الزفت اللي اسمة رجب سميحة :: وقفة كدة ليه يابنتي انتي انا :: مفيش يا سميحة سميحة :: ايه الزبون ده دخل دماغك ولا ايه انا :: تؤ تؤ .. ده معرفة قديمة وانا مستغربة بس انة جاي هنا .. اصلة بعيد عنك من النوعيات المعفنة ومكنش لاقي ياكل سميحة :: اه بس من الواضح عكس كلامك انا :: بقولك ايه .. ما تزوقي عليه ليلي سميحة :: ايه عايزة تشوفي ميتة انا :: عايزة بس اتأكد من حاجة وبقيت بفتكر سرقة المحل واختفائة من بعدها... شكل البلية لعبت معاه ليلي راحت قعدت معاه فعلا. وبقي بيطلب ليها المشروبات وعمال يحط ايده علي ضهرها ويضحك معاها ويهزر وفجاءة وهو بيكلمها في ودانها لمحني واقفة عند البار فضل متنحلي شوية وبعدين اتكلم مع ليلي اللي بصتلي فهمت انة بيسألها عليا ... روحت شاورت له وابتسمت قام وقف وهو بصصلي وبوقة مفتوح وانا بخطوات كلها دلع وثقة اتجهت للطربيزة بتاعتة رجب :: معقول سهام شغالة هنا انا :: معقول رجب ها رجب يجي مكان زي ده رجب :: مالوا رجب ياسهام .. ها مالوا رجب افكرك ؟ انا :: هو انت حد قالك اني نسيت .. دانت سبب رئسي وقوي من ضمن اسباب اني اشتغل في مكان زي ده رجب :: طب ما تقعدي طالما انا سبب النعمة اللي انتي فيها لفيت وسحبت كرسي وقعدت علي الطرابيزة ورجب كلم ال اتنين اللي معاه وقالهم سبوني مع سهام لوحدنا ليلي والأتنين راحو قعدو علي طربيزة تانية وانا قعدت مع رجب انا :: خد بالك قعدتي معاك هتكلفك ؟ رجب :: تكلف يا سهام زي ما تكلف ... وطلب زجاجة وسكي انا ابتسمت وحطيت ايدي علي خدي لا ده باين كدة السرقة عاملة معاك شغل جامد رجب :: ههههههه البركة في محل عاطف .. اصلة ياحبيبتي كان فتحة خير علينا انا :: طب كويس انك اعترفت اخيرا رجب :: بقولك ايه .. ما تيجي تباتي الليلة معايا انا :: انا ابات معاك انت ؟ ههههههههه لا ده كان زمان وجبر رجب :: نعم يا روح امك انا :: لا كلة الا قلة الأدب ... الشتيمة والاهانة دي كانت زمان لما كنت البنت الهبلة والغلبانة اللي كانت خايفة منك.. دلوقت انت متعرفش انا بقيت ايه .. واعرف مين .. بأشارة مني مش هتشوف النور رجب :: ااااااه ماشي يا سهام ... حقك انا :: اوعي تنسي تحاسب علي ازازة الوسكي اصل هنا اللي تتفتح لازم يتحاسب عليها مش زي زمان ... بالأذن بقي. ورايا شغل اموووه بقلم عادل المتميز ..................... حسن بعد ما قتل سيد حس براحة نفسية وانة اخد بطار اللي فتح اختة لكن كان جواه رغبة قوية وملحة انة يهرب من السجن علشان يكمل باقي المفروض يعملة وانة يغسل عارة ويقتل اختة اللي حطت راسة في الوحل وبقت شغالة في الدعارة من بعد ما سعيد خرج من السجن بقي حسن هو الكل في الكل وكلمتة بتمشي علي الكبير قبل الصغير لكن حسن مكنش ظالم وكان ديما بيقف في صف المظلوم في السجن المظلوم بين المساجين وبعضها لو حد استقوي علي ضعيف كان بياخدلة حقة حسن بقي محبوب من المساجين ومن الظباط وصف الظباط اللي في السجن وكان حسن السير والسلوك وعمرة ما افتعل مشكلة بخلاق قتلة لسيد وقطع زبه ومحدش عرف مين اللي عمل العملة دي وفي يوم صف الظابط قال لحسن جايلك زيارة ياحسن اول حاجة فكر فيها حسن ان اختة اخيرا فكرت تزورو .. او امة المريضة وكان نفسة اوي انة يشوف امة لكن صف الظابط قالوا ده سعيد سبيرتو هو اللي جه يزورك حسن راح وقابل سعيد سعيد :: ازيك يا حسن وحشني يا صاحبي حسن :: كويس يا صاحبي انت عامل ايه سعيد :: اهو الدنيا ماشية سعيد :: اسمعني وركز معايا في اللي هقولوا علشان بكره انت هتكون بره السجن حسن :: ياريت يا سعيد سعيد :: امسك البرشامتين دول الساعة 4 الفجر هتبلعهم .. الساعة 4 ماشي .. بعد ساعة بالظبط هتحس بمغص هيقطع بطنك وهتبتدي ترجع وجسمك كلة هيسقع الاعراض دي كلها اعراض تسمم .. الدكتور هيدخل يكشف عليك وهيقول ان عندك تسمم وهينقلوك بسرعة للمستشفي حسن :: خلي الدكتور عرف سعيد :: متخفش انا ظبطت كل حاجة والدكتور قابض حسن :: طالما الدكتور قابض لذمتها ايه اخد البرشام سعيد :: لازم كل حاجة تبان طبيعي احنا بره هتكون عيونا عليك .. وفي الطريق هنهجم علي عربية الأسعاف وهنهربك وهناخدك عندنا الصف .. تقعد شوية معانا علي مالدنيا تهدي وبعدين تعمل اللي نفسك فيه مع اختك اه علي فكرة هنجبلك لبس ظابط معانا وهتلبسة بعد ما نهربك .. اعمل حسابك تحلق دقنك قبل ما تاخد البرشامتين الساعة 7 بالليل حسن حلق دقنة فعلا زي ما سعيد قالوا وبعدين طلع علي سريرة وحط ايده تحت راسة وبقي بيدعي **** ان سعيد ينجح في تهريبة بره السجن الساعة 4 حسن اخد البرشام زي ما متفق مع سعيد وبعد نص ساعة بدأ يحس انة بردان وجسمة متلج والعرق بيصب من جسمة ومغص رهيب كان هيقطع بطنة حسن صوت صراخة كان جايب اخر العنابر وبقي مرمي علي الأرض وبيضرب بأيده علي الأرض والمساجين بتخبط علي باب الزنزانة علشان يلحقوا حسن اللي بيموت مدير السجن والظباط وصف الظباط بقي كلهم جوا الزنزانة ومدير السجن طلب الدكتور يجي بسرعة علشان يكشف عليه بقلم عادل المتميز الدكتور قال ان دي حالة تسمم ولازم يتنقل بأسرع وقت للمستشفي مدير السجن طلع عربية اسعاف وعربية شرطة تأمنة وخرجنا فعلا وفي نص الطريق سمعت ضرب نار متبادل والعربية الأسعاف وقفت والباب اتفتح كان اكتر من عشرين راجل مسلح فكوه الكلبشات من ايدي ونزلوني من العربية وسط رجال الشرطة اللي نايمين علي بطنهم وحطين ايدهم فوق راسهم والاسلحة اتاخدت منهم وحطوها في عربية الاسعاف وقفلو عليها اخدوني وركبوني عربية نص نقل ومشينا في طريق الأتستوراد وعند مدينة مايوه. العربية النقل وقفت علي جنب . بجوار عربية ملاكي وكان فيها سعيد سعيد حمدلة بالسلامة ياحسن انا :: يسلمك يا سعيد حسن :: البس البدلة دي لبست البدلة بتاعة الظابط ومشينا .. روحنا بلدة الصف الجزء العشرون والأخير .......................... الساعة 6. صباحا روحت البيت .. يدوب قلعت هدومي ولبست ترنج. ولسة هنام سمعت تخبيط جامد جدا علي الباب قومت بسرعة وانا عمالة ازعق . طيب طيب جاية افتح اهو . وماما صحيت وخرجت من الأوضة هي كمان واول ما فتحت الباب لقيت قدامي اكتر من عشرا عساكر وظابط واتنين امناء شرطة الظابط :: فين حسن انا :: حسن محبوس يا باشا الظابط :: انتي هتستعبطي يا روح امك انا :: انا مش فاهمة حاجة ماما :: في ايه يا حضرة الظابط .. مالوا حسن حسن :: حسن هرب النهاردة ياحاجة دور يابني جوه انا سمعت كلمة ان حسن هرب وحسيت ان جالي اسهال .. وبطني وجعتني جدا وكنت متأكدة ان حسن هرب من السجن علشان يقتلني بقلم عادل المتميز العساكر مفيش حد جواه الظابط :: مش محتاج انبه عليكم ان حسن لو ظهر لازم يسلم نفسة هو كدة كدة هيطلع حسن سير وسلوك واسمة كان محطوط في الناس اللي هتاخد اعفي بقرار جمهوري بمناسبة عيد 6 اكتوبر ماما :: حاضر يابني بعد ما الظابط مشي دخلت الحمام وبقيت عمالة ارجع من كتر ما كنت خايفة ومرعوبة الصبح روحت اشتري شوية حاجات لحظت ان المنطقة كانت متلغمة مخبرين اشتريت الطلبات وروحت البيت وانا مستنية حسن يدخل علينا في اي وقت وفي ايده السكينة علشان يقتلني فات اسبوع وبطلت اروح الكباريه خالص وقولت لشيماء تبلغ طارق اني خلاص مش نازلة الشغل تاني علشان اخويا هرب من السجن وطارق قالها لا ماجيش خالص مش عايزها مش ناقص انا اخوها يطب عليها في الكباريه ويعملنا مصيبة.. قوليلها ... متجيش تاني طول الأسبوع ده حسن مظهرش وبدأت احس بغممان نفس وترجيع وريحة الأكل مش طيقاها وافتكرت اني اخدت برد في معدتي لغاية ما كنت قاعدة مع شيماء في اوضتي كانت بتيجي تقعد معايا وبتشتكي ليا من رجب علشان لاف عليها في الكباريه وطلب منها تساعدة في سرقة الكباريه وانا نبهت عليها مطوعوش لانة بني ادام. زبالة وملوش امان شيماء :: طب اعمل ايه ياختي شيماء :: عرفي طارق باللي طلبة منك الزفت رجب انا :: ده ممكن رجب يقتلني فيها انا :: قولي لطارق وهو هيتصرف شيماء لحظت عليا اني كل شوية اروح الحمام ارجع واجيب اللي في بطني شيماء :: بت يا سهام مالك انا :: مش عارفة بس معدتي بقالي كام يوم هتموتني وحاسة بغممان علي طول شيماء :: عملتي تحليل حمل ؟ انا :: يا مصيبتي حامل ... شيماء :: اللي بتقوليه ده ملوش غير معني واحد ... انك حامل انا :: يالهوووي يالهوووي دي مصيبة شيماء :: هاتي تحليل حمل والصبح قبل ما تفطري حللي واطمني علي نفسك تاني يوم قومت وروحت جبت تحليل الحمل من الصيدلية وروحت البيت وعملت التحليل وطلعت النتيجة بعد لحظات انا فعلا حامل .. خرجت وبقيت عمالة الف في الأوضة والطم علي وشي ومش عارفة اعمل ايه اتصلت ب هيما وصحيتة من النوم هيما :: انا حامل يا هيما هيما :: نعم ؟ انتي بتقولي ايه انا :: بقولك انا حامل ... حامل ياهيما .. حسن كدة هيقتلني هيقتلني هيما :: ويقتلك ليه ... انا هتجوزك انا :: انت بتهزر يا هيما هيما :: و**** بتكلم بجد .. انا هخلي بابا وماما يكلمو مامتك النهاردة وهخطبك قفلت مع هيما وانا مش مصدقة .. معقول هيما بيحبني للدرجادي .. معقول هيتجوز واحدة نامت مع رجالة بعدد شعر راسها طب يضمن منين ان اللي في بطني ده ابنة علي المغرب .. هيما اتصل بيا وقالي انة كلم باباه ومامتة وهما فرحانين اوي اني عايز اتجوزك وماما هتكلم مامتك النهاردة انا :: والنبي بتتكلم بجد يا هيما ... احلف انك عايز تتجوزني بجد والدموع بدأت تنزل سيول علي خدي .. اخيرا لقيت اللي هيستر لحمي واعيش في ضلة.. اخيرا هكون لراجل واحد بس اعيش خدامة تحت رجليه بقلم عادل المتميز بالليل خالتي نصره نزلت قعدت مع ماما وكلمتها علي جوازي من ابنها وطلبت ايدي رسمي ل ابنها .. لكن ماما قالت ل خالتي مقدرش اوفق غير لما اخد رئي حسن خالتي :: طيب حسن هربان ياختي ... العيال ذنبهم ايه .. وحسن لو موجود هيوافق انا عايزة اجوز ابني قبل ما اموت وافرح بيه ماما :: خلاص ياختي بس هاخد رئ سهام خالتي :: ومالوا ياحبيبتي خدي رئيها ماما بعد ما خالتي نصرة مشيت سألتني ايه رئيك في ابراهيم ابن عمك محسن جارنا اللي فوق انا :: مالوا ياماما .. شاب كويس ومحترم ماما :: طلب ايديك ... ايه رئيك انا :: بجد ؟ هو شاب محترم ومفهوش عيب ماما :: خلاص انا هقولهم اننا موافقين ونعمل الخطوبة والفرح لما اخوكي يظهر انا :: اخويا ؟ ... قولت في بالي واللي في بطني ده اعمل فيه ايه اتصلت بهيما وقالي بصي سيبي امك عليا انا من بكره هنزل ادور علي شقة بالأيجار انا :: وتدور علي شقة ليه ما شقتي موجودة انت ناسيها هيما :: لا انا عايز اجيب شقة بالايجار وانا اللي ادفع ايجارها انا :: وانا وانت ايه يا هيما .. عموما ابقي ادفعلي انا الايجار ياسيدي.. والشقة مفروشة من كلة يعني ملكش حجة ... بس ليا طلب هيما :: طلب ايه ... ماما تعيش معانا هيما :: انا اصلا اللي كنت هطلب منك كدة هيما دخل ل باباه وقالوا انا عايزك في موضوع ابوه :: خير يابني هيما :: دلوقت انا كنت محوش قرشيين حلوين وبصراحة اجرت شقة من شهرين وبالفلوس اللي معايا فرشت الشقة من كلة ومش ناقص غير العروسة تنور الشقة وانا عايز ادخل علي سهام الشهر ده محسن :: اجرت شقة ... وفرشتها وعايز تدخل علي سهام الشهر ده ؟ ولاا انا عايز افهم بقي .. انت عملت كل ده امتي ... ومن غير ما نعرف ؟ وليه عايز تدخل في خلال شهر هيما :: بصراحة يابابا انا غلطت مع سهام وهي دلوقت حامل في شهرها الأول وبدأ يحكي لباباه ان حد ضحك عليه وادالة برشامة واستدرج سهام في الشقة بتاعتهم لما كان باباه ومامتة مسافرين الشرقية وانة عايز يصلح غلطتة قبل ما البت تتفضح ابوه قام ضربة بالقلم علي وشة وفضل يشتم فيه ويضربة ويقولوا حرام عليك البت متستهلش مننا كدة .. طب انا اروح اقول ل امها ايه دلوقت يخرب بيتك وبيت امك فات يومين وعم محسن خبط علينا هو ومراتة نصره وقالولي عايزين يقابلو امي دخلتهم وفضلت انا بره قاعدة علي اعصابي علشان هيما كان معرفني اللي حصل كلة واللي قالوا باباه بعد ساعة خالتي نصرة خرجت تزغرط ودخلت لقيت ماما مفطورة من العياط بعد ما عمو محسن وخالتي نصرة مشيوا دخلت علي ماما اللي كانت بتعيط وعمالة تضرب بأيدها علي راسها وانا بقيت عمالة اعيط وابوس رجليها واقولها غصب عني ياماما سامحيني غصب عني ماما :: حرام عليكي خليتي راسي في الأرض وبدل ما اشرط واتشرط مبقاش ليا عين ارفع عيني فيهم منك *** ياسهام منك *** يابنتي انا :: سامحيني ياامي ابوس رجلك .. و**** غصب عني. غصب عني ماما :: اعملي حسابك دخلتك بعد عشر ايام الايام بتمر وقبل دخلتي بااربع ايام عرفت ان شيماء انضربت بسكينة والحمد *** الضربة مجتش في قلبها جتلها في كتفها لما عرف ان شيماء بلغت عليه طارق وكان عايز يقتلها في الكباريه من غيظة منها واول شاف شيماء جري عليها وراح ضربها بالسكينة. ومن ستر **** جت الضربة في كتفها ... والبودي جارد اتلمو عليه وكسرو عضمة. وهو دلوقت في المستشفي بين الحياه والموت قبل الفرح بيوم اتكتب كتابي وسط زغريط خالتي نصرة ام هيما وماما وكانت الحنة ابراهيم عاملها في الشارع وجايپ دي جي واتعملت ليلة الكل يحكي عليها ويتحاكه يوم فرحي روحت الكوافير زي اي بنت اتزوقت لعريسي وكأني بنت بنوت هيما اجر عربية ملاكي بالسواق بتاعها وجه اخدني من الكوافير ونزلت من العربية في اول الشارع وسط زغريط النسوان في منطقتنا. والدي جي والشباب بترقص والستات والرجالة وقفوا بيتفرجوا عليا وانا حاطة ايدي في ابراهيم ورايحيين علي الكوشة في اللحظة دي كان حسن اخويا بينزل من الميكروباص علي اول الشارع. وفي جيبة مسدس. دخل الشارع متلثم وشاف انوار فرح من بعيد وطبعا ميعرفش ان ده فرح اختة سهام كل ما يقرب الأنوار تقرب وصوت الاغاني يوضح لغاية ما وصل للفرح ... وكانت المفاجئة .. اختة سهام لابسة الفستان وجنب منها هيما ... وامة قاعدة تحت رجلين بنتها وفرحانة وبتسقف حسن ماسك المسدس وبخطوات مهتزة بيتجه ناحية سهام واول ما وصل قدامهم المسدس وقع من ايده علي الأرض وفك اللاسة من علي وشة وعيونة غرقانة بالدموع بقلم عادل المتميز الأم قامت زي المجنونة وحضنت ابنها وبقت عمالة تبوسة وهو عيونة مع اختة والدموع مغرقة عينة وعينيها وحسن وسهام في لحظة بقوا في حضن بعض ... والبوليس بره مستني حسن ............... النهاية ..........[/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
خطواتي نحو الرذيلة (عادل المتميز)
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل