قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
اولاد الذوات | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 6/11/2023 (عادل المتميز)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="صبرى فخرى" data-source="post: 58463"><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء الثاني والثلاثون</p><p></p><p>……………….</p><p></p><p>نور روحت البيت قعدت تحت معاهم شوية وسألت علي ساندي قولو لها انها موجود فوق من بدري في اوضتها</p><p></p><p>نور طلعت الاوضة بتاعتها غيرت هدومها ولبست ترنج خفيف كدة وخرجت من اوضتها راحت ل اوضة ساندي . بس المرة دي نور مدخلتش علي طول خبطت الباب</p><p></p><p>فتحت ساندي الباب ونور دخلت</p><p></p><p>ساندي :: ايه طميني</p><p></p><p>نور حكت لساندي اللي دار بينها وبين اسماعيل</p><p></p><p>ساندي :: انا حاسه ان اسماعيل ده معاه اسرار كتير وعارفها</p><p></p><p>نور :: وانا حسيت كدة .. وحسيت اني علشان اعرف كل حاجة لازم اجيب اخر اسماعيل</p><p></p><p>ساندي :: طب وانتي ناوية علي ايه</p><p></p><p>نور :: مانا مش عارفة وجايه علشان تشوري عليا . انا بفكر اقول لبابا</p><p></p><p>ساندي :: لا متقوليش حاجة لعمو شوكت دلوقت وخلينا بس نفكر مع بعض ايه اللي يخلي اسماعيل يتكلم ويطمن</p><p></p><p>نور :: لمحت الخيارة تحت المخده فضحكت</p><p></p><p>ساندي بصت مطرح ما عيون نور راحت وضحكت هي كمان</p><p></p><p>نور :: هو انتي من ساعتها بتريحي نفسك</p><p></p><p>ساندي :: بقرا قصة يخرب بيتها خلتني مولعة وكل ما اريح نفسي واكمل قرايه اولع تاني</p><p></p><p>نور :: ههههههههه طيب يا ختي انا هقوم واسيبك تكملي القصة</p><p></p><p>ساندي :: لا خلاص انا خلصتها .. بقولك ايه انا زهقانه ما تيجي نخرج</p><p></p><p>نور :: احنا عندنا شغل الصبح</p><p></p><p>ساندي :: اه صحيح نسيت .. معلش اصلي مش متعودة علي موضوع الشغل ده</p><p></p><p>نور :: انا هقوم بقى واحاول انام</p><p></p><p>ساندي :: دلوقت ؟ لسه بدري</p><p></p><p>نور :: انا اعصابي مش فيا</p><p></p><p>ساندي :: ههههههه اه صحيح نسيت</p><p></p><p>وراحت قرصها قرصة خفيفة من فخادها</p><p></p><p>نور :: وسخة.. انتي وسخة هههههههه</p><p></p><p>نور خرجت وراحت اوضتها</p><p></p><p>………</p><p></p><p>بالليل بعد ما الكل نام ياسمين بعتت رساله</p><p></p><p>لمحمد علي الواتس انت فين</p><p></p><p>محمد :: انا سهران بره مع الشله في ديسكو في الهرم</p><p></p><p>ياسمين :: ايه ده مش متفقين هتجيلي</p><p></p><p>محمد :: مانتي قولتلي علي الفجر وانا مستني منك تبعتي اللوكيشن</p><p></p><p>ياسمين بعتت اللوكيشن له . تعرف تيجي دلوقت ؟</p><p></p><p>محمد :: ده علي بعد نص ساعة بالعربية .. هخرج وابعتلك اول ما اتحرك</p><p></p><p>ياسمين طيب متتأخرش انا دلوقت ولما توصل عرفني .. انت هتيجي بأيه صحيح</p><p></p><p>محمد :: معايا عربية بابا</p><p></p><p>ياسمين :: طب حاول تركنها بعيد عن الفيلا</p><p></p><p>محمد :: طيب خلاص</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>امل :: رجب رجب.. قوم</p><p></p><p>رجب قام من النوم وسألها .. خير ايا امل</p><p></p><p>امل :: محمود ابنك تعبان اوي شكله اخد دور كورونا وسخن مولع</p><p></p><p>رجب :: طب اعمليله كمدات</p><p></p><p>امل :: عملت له والحرارة مش عاوزة تنزل . قوم خلينا نطلع بيه علي اي مستشفي</p><p></p><p>رجب :: مستشفي .. هي الساعة كام دلوقت</p><p></p><p>امل :: الساعة تلاته</p><p></p><p>رجب :: طب احنا هنلاقي دكاترة دلوقت فين</p><p></p><p>امل :: قوم يارجب واتصرف الواد تعبان</p><p></p><p>رجب قام وراح اوضة محمود وشافة لقاه تعبان وحرارته عاليه</p><p></p><p>دخل اوضة النوم بتاعته ولبس وقال لمراته طب البسي وانا هنزل اشوف تاكسي</p><p></p><p>رجب نزل وكان الشارع هس هس والواد سايكو كان مروح من القهوة علي الشقة اللي يبات فيها مع الواد تلقيمة</p><p></p><p>سايكو لمح رجب عمال يبص شمال ويمين وبيمشي ل اول الشارع بسرعة وكأن فيه مصيبه</p><p></p><p>بسرعة راح عليه وسألوا</p><p></p><p>خير يا عم رجب فيه حاجة ولا ايه</p><p></p><p>رجب :: عاوز تاكسي ضروري الواد ابني تعبان وسخن</p><p></p><p>سايكو وتاكسي ليه ما المستشفي قريبه مننا</p><p></p><p>هي مستوصف بس فيها كل التخصصات وكمان فيها طوارئ .. توك توك من اول الشارع تجيبه و يوديك المستشفى</p><p></p><p>رجب :: فين موقف التكاتك ده</p><p></p><p>سايكو :: بص روح انت البيت وانا هجبلك التوكتوك لغاية عندك</p><p></p><p>رجب رجع لقي امل تحت ب محمود</p><p></p><p>امل :: فين التاكس</p><p></p><p>رجب :: الواد سايكو هيجيب توك توك و جاي بـ يقول فيه مستشفي قريبه مننا</p><p></p><p>شوية والتوك توك جه وفيه سايكو</p><p></p><p>امل ورجب ومحمود ركبو ورا وسايكو قالهم هوصل معاكم</p><p></p><p>رجب :: انت روح يا سايكو انت تلقيك تعبان من الصبح في وقفتك في القهوة روح ارتاح</p><p></p><p>سايكو :: مفيهاش حاجة المستشفى قريبه واكيد مش هنتأخر</p><p></p><p>رجب :: ياعم اسمع بس</p><p></p><p>سايكو :: عيب اللى بتقوله ده يا عم رجب.. احنا جيران والجيران لبعض</p><p></p><p>امل بتتكلم في نفسها وعارفة سايكو مش بيعمل ده *** .. والموقف ده حصل زي منه زمان</p><p></p><p>وصلو المستشفى ورجب جه يحاسب كان سايكو اصلا محاسب الواد السواق</p><p></p><p>دخلو المستشفى وكشفوا عليه والدكتور قالهم دي نزلة برد شديدة وكتب له علي ايدويه وسايكو اخد الروشته من رجب</p><p></p><p>وبسرعة راح صيدليه قريبه من المستشفي جاب العلاج</p><p></p><p>رجب :: حسابهم كام يا سايكو</p><p></p><p>سايكو :: ولا حاجة. دي حاجة مش مستاهلة ياعم رجب</p><p></p><p>رجب حلف انه يديله تمن العلاج لكن سايكو حلف ما هياخد حاجة .. ووقف توك توك وروحوا البيت</p><p></p><p>سايكو نزل قدام بيته ورجب ومراته وابنه علي طلعو البيت بتاعهم</p><p></p><p>فضلت امل جنب محمود ابنها تعمل له كمدات بعد ما اديته العلاج لغاية ما اطمنت ان الحرارة نزلت ونامت جنبه</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>محمد :: انا قدام الفيلا بتاعتكم</p><p></p><p>ياسمين :: طيب انا نازلة ليك نزلت وهي لابسه بيجاما نص كم وشورت بتاعها قصير اتسحبت علي طراطيف صوابعها</p><p></p><p>وخرجت من الاوضة ونزلت لغاية ما خرجت من الفيلا وسابت باب الفيلا موارب علشان تعرف تدخل</p><p></p><p>راحت وفتحت باب الفيلا الرئيسي بره وسلمت علي محمد وقالت</p><p></p><p>ايه اللي في ايدك ده خمرة ؟</p><p></p><p>محمد :: اي ازازة لزوم القعدة</p><p></p><p>ياسمين :: انت عارف انا مش بشرب</p><p></p><p>محمد :: دي مقابله متتعوضش.. ولازم نروق دماغنا من كله</p><p></p><p>ياسمين:: طب تعالى ورايا بسرعة قبل ماحد يشوفنا</p><p></p><p>اخدته وراحت بيه علي اوضة البواب اللي</p><p></p><p>أمير اخوها كان بينيك فيها سندس بنت خالها</p><p></p><p>دخلو الاوضة وكان النور فيها ضعيف</p><p></p><p>نور الجنينه يدوب واصل ليها</p><p></p><p>محمد :: هي الاوضة دي امان</p><p></p><p>ياسمين اه دي اوضة بتاعه البواب وهو مش موجود</p><p></p><p>محمد فضل يبص عالاوضة وشاف السرير راح قعد عليه وفتح الازازة وخد منها بوق واده ياسمين الازازه علشان تشرب</p><p></p><p>ياسمين :: لا انا مش بشرب الحاجات دي</p><p></p><p>محمد :: علشان خاطري</p><p></p><p>ياسمين سكتت وهي بتبص للازازة وخدت بوق</p><p></p><p>ايه ده طعمها عامل كدة ليه</p><p></p><p>محمد :: الاول بس .. اشربي كمان</p><p></p><p>ياسمين شربت ومحمد اخد منها وشرب</p><p></p><p>وولع سيجارة وطلب منها تشرب تاني</p><p></p><p>علي ما السيجارة خلصت كانوا شربو ربع الزجاجة</p><p></p><p></p><p>ياسمين وقفت وهي حاسة انها بدأت تدوخ وبقت حاسه نفسها مبسوطة قالت له.. بقولك انجز انا خايفة حد يشوفنا</p><p></p><p>محمد وقف و قرب منها ومسكها من وسطها وقربها عليها</p><p></p><p>تعرفي انك وحشاني اوي</p><p></p><p>ياسمين وانت كمان .. انا نفسي اوي اشوف زبك وانزل امصه</p><p></p><p>محمد بس كدة .. فك الحزام وزرار البنطلون ونزله هو والبوكسر للغاية ركبته</p><p></p><p>وياسمين نزلت علي ركبها وقربت منه</p><p></p><p>ياسمين :: هو كدة واقف صح !؟</p><p></p><p>محمد :: لا ده لسه .. مرخي مش واقف</p><p></p><p>ياسمين :: كل ده ونايم .. قربت ايديها منه وبقت عماله تمشي ايدها عليه براحة</p><p></p><p>حلو اوووي علي فكره .. يابخت اللي هتتجوزك</p><p></p><p>محمد :: مانا هتجوزك</p><p></p><p>ياسمين :: ياريت يا محمد ويبقي الزب ده كله بتاعي .. بتاعي لوحدي . قربت منه وفتحت شفايفها واخدت الراس جوه بوقها</p><p></p><p>محمد غمض عنيه وياسمين بتمص وترضع راس زبه لغايه ما وقف في بوقها</p><p></p><p>ونزلت بلسانها تلحس كل زبه لغايه البيضان</p><p></p><p>وترجع بلسانها تلحس زبه وتمصه بشفايفها وايدها تدعك زبه وهي بتمص</p><p></p><p>محمد وقفها وبدأ يقلعها البجاما القطعة اللي فوق وايده راحت تحت السنتيان ومسك بزازها وبقي بيعصرهم بأيده</p><p></p><p>ياسمين لزقت فيه ببزازها علشان يرضعهم</p><p></p><p>ومحمد فعلا اخد حلمة بزها اليمين جوه بوقة يمص في الحلمه وياسمين بتحط بزازها اكتر جوه بوق محمد اللي مسك الاتنين وضمهم علي بعض وبقي عمال يمص في حلمات بزازها الاتين</p><p></p><p>ياسمين :: اقلع علي ما ابص بره</p><p></p><p>ياسمين خرجت وهي بتتطوح وبتروح شمال ويمين بسبب الخمرا ورجعت</p><p></p><p>لقت محمد قلع كل هدومة قرب منها وراح ماسكها وحضنها وايده نزلت لطيزها وبقي عمال يقفش في طيازها وزبه واقف عليها وداخل بين وراكها</p><p></p><p>ياسمين نزلت بأيدها من تحت ومسكت زبه ودخلته بين وراكها علي كسها ولزقت فيه</p><p></p><p>وبقت شغاله تحك كسها في زبه</p><p></p><p>وايد محمد بتقلعها البنطلون</p><p></p><p>قلعها البنطلون والاندر ولزق فيها تاني وزبه بقي علي كسها وايده من ورا ماسك طيزها بيفتحها</p><p></p><p>وياسمين هايجة وبسبب الخمرا حست انها في دنيا تانية وبدأت تشوف محمد امير اخوها</p><p></p><p>مخها اتبرمج انه امير مش محمد نزلت تاني علي ركبها وراحت لزبه وفضلت تمص فيه وترضع وايدها من تحت بتلعب في بيضانه</p><p></p><p>محمد نزل وقومها من عالارض واخدها من ايديها وقعدها علي السرير</p><p></p><p>وفتح رجليها ونزل علي ركبه وفتح رجليها</p><p></p><p>ودخل لكسها بلسانه وايد ياسمين شغاله تشده من شعره ولسانه رايح جاي مولع نار كسها</p><p></p><p>وقف علي رجليه وشد ياسمين لبره وحط زبه علي كسها بين شفراته وبقي عمال يمشي زبه ويفرش بالراس كسها</p><p></p><p>وياسمين حاطه ايدها علي بوقها هايجة عالاخر وهي متخيله اللي بيعمل فيها كدة امير اخوها</p><p></p><p>فضل محمد يفرش كس ياسمين من غير ما يدخله وبعدين قومها وخلاها تنام علي بطنها</p><p></p><p>ودلق حبه خمرا من الازازة علي طيزها وضهرها ونزل بلسانه يلحس الخمرا من ضهرا ومن طيزها</p><p></p><p>وبعد مالحس جسمها طلع فوق السرير</p><p></p><p>ونام فوقها .. وحط زبه بين فلقة طيزها</p><p></p><p>وبدأ يحاول يدخله وياسمين تتأوه تحت منه وكل شويه ترفع راسها وتبص عليه وترجع تحط راسها علي مرتبه السرير وتخبي وشها بأيدها وهي بتتوجع</p><p></p><p>محمد دخل زبه بالعافيه في طيز يا سمين اللي بتصرخ وتتأوه ومحمد بسرعة كان نايم بجسمة كله عليها وحط ايده علي بوقها علشان متصوتش وتفضح الدنيا وفضل ينيك فيها براحة جدا وهو نايم عليها بكل جسمه وبقي وسطه بيطلع وينزل وزبه بيدخل ويخرج براحة في طيزها</p><p></p><p>خمس دقايق وشال زبه من طيزها الضيقة وهي بتتوجع وتف علي ايده وحط علي طيزها التفافة ورجع تاني حط راس زبه على خرم طيزها ونزل دخله فيها ونام فوقها وزبه بيدخل جواها وايده المره دي حضنتها ومسكها من بزازها وبقي شغال فيها نيك وياسمين بتتوجع وتتأوه وطيزها مفشوخة</p><p></p><p>كل ده وياسمين مش مدركة حاجة. الخمرا</p><p></p><p>كانت ساطلة نفوخها ومتخيله ان اللي بينيك فيها ده اخوها امير</p><p></p><p>ومحمد الخمرا عملت معاه هو كمان احلي دماغ … شال زبه من طيزها وقام وعدلها</p><p></p><p>ونيمها علي ضهرها ونزل يلحس كسها ويمص زنبورها وبعدين رفع رجليها عالاخر ومسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كسها ونام فوقها وزبه من فوق كسها</p><p></p><p>وبدأ ينيك في كسها من غير ما يدخله</p><p></p><p>وياسمين حضنها اوى وبتقوله دخله انا هايجة .. كسي مولع ..</p><p></p><p>محمد قام ومسك زبه وحطه تحت في خرم طيزها وبدأ يحاول يدخله</p><p></p><p>نجح في انه يدخل زبه في خرم طيزها ونام فوقها واخد شفايفها بين شفايفة</p><p></p><p>وبقي عمال ينيك في طيزها وشفايفة تاكل شفايفها وبزازها .. لغاية ما اتنفض وجسمه اتشنج وجاب لبنه في طيز ياسمين</p><p></p><p>اللبن بقي بينزل من طيزها علي المرتبه</p><p></p><p></p><p>محمد شال زبه بعد ما فضي لبنه كله جواه طيزها و ارتخي وقعد جنبها</p><p></p><p>محمد :: ياسمين .. بت يا ياسمين</p><p></p><p>ياسمين سكرانه ومش قادرة ترد عليه وبتمتم بكلام مش مفهوم</p><p></p><p>محمد :: انتي خلاص وصلتي هههههه</p><p></p><p>قعد جنبها ولع سيجارة وبعدين خرج من الاوضة عريان ملط وقف في الجنينة يتفرج عليها . الجو جميل والفيلا كان الزرع والخضرا في كل مكان</p><p></p><p>خلص سيجارته وقرر انه يدخل يحاول يفوقها وبعدين يلبس هدومة ويمشي</p><p></p><p>محمد دخل وفعلا حاول يفوق ياسمين اللي كانت خلاص غايبه عن الوعي والادراك كليا ومحمد قعد جنبها مش عارف يعمل ايه .. يمشي ويسيبها كدة ولا يحاول تاني يفوقها</p><p></p><p>فضلت ياسمين نايمة عالسرير مش حاسه بالدنيا ومحمد مسك ازازة الخمرة ..و شرب تاني شوية والشيطان قاله قوم نيك اللبوة دي تاني في طيزها دي فرصة متتكررش</p><p></p><p>بص عليها لاقها نايمة علي ضهرها راح طالع جنبها وننزل بشفايفة علي بزازها وفضل يرضع فيهم ويمصهم وبعدين طلع فوقها وفتح رجليها ورفعهم لفوق ودخل زبه في طيزها</p><p></p><p>وفضل ينيك فيها بتاع تلت ساعة لغاية ما حس نفسه خلاص هيجبهم نطر لبنه جوه طيزها للمرة التانية</p><p></p><p>قام بعد ما خلاص اتكيف وعمل كل اللي نفسه ه فيه وبعدين لبس هدومة وحاول للمرة الاخيرة انه يفوق ياسمين ولما ملقاش امل في انها تقوم وتصحي ومشي بسرعة وساب ياسمين مرميه عالسرير عريانه ولبن زبه نازل من طيزها مغرق المرتبه</p><p></p><p>في نفس التوقيت اللي كانت نازله فيه</p><p></p><p>ياسمين تقابل محمد كان امير اخوها بياخد دوش وهينزل ل مجيده اوضتها تحت</p><p></p><p>ومن حسن حظ ياسمين انها بعد ما خرجت</p><p></p><p>امير نزل ومشفهاش وهي نازله</p><p></p><p>لكنه شاف باب الفيلا موارب فراح قفله وبعدين دخل ل مجيدة اوضتها</p><p></p><p>خبط عالباب وفتحت له مجيدة ودخل</p><p></p><p>ناكها وفشخها نيك وبعدين طلع الاوضة بتاعتة الساعة اربعة الفجر</p><p></p><p></p><p>ندي قلقت الساعة خمسه واكتشفت ان اختها مش موجوده علي سريرها</p><p></p><p>افتكرتها في الحمام بتاع الاوضة وكانت هي مزنوقة راحت وخبطت علي الباب لكن اكتشفت ان ياسمين مش جوه الحمام</p><p></p><p>قلقت وبدأت تبص عليها بره لغاية ما نزلت</p><p></p><p>وبردو مفيش ولا حس ولا خبر مش موجوده خالص</p><p></p><p>طلعت تاني فوق وفضلت شوية قاعدة عالسرير عمالة ترن علي اختها واكتشفت ان موبايلها مش موجود بصت من البلكونة</p><p></p><p>شافت ان باب الفيلا مفتوح وده عمره ماحصل ان الباب اللي بره عالشارع يتساب مفتوح فقلقت اكتر وقررت انها تنزل تدور عليها في الجنينه وفعلا نزلت تاني فتحت باب الفيلا وخرجت لكن ملقتهاش</p><p></p><p>قعدت شوية على الكرسي وهي بتفكر يا ترى اختها راحت فين لكن جه في دماغها تدور عليها حوالين الفيلا او جوه اوضة البواب</p><p></p><p>لفت الجنينة ودخلت الاوضة وكانت المصيبه اللي شلت تفكير ندى لما شافت اختها ياسمين نايمه علي السرير عريانه ملط والبيجاما بتاعتها مرمية على الارض</p><p></p><p>جريت عليها وتحاول تفوقها وهي بتنده عليها لكن ياسمين سكرانه</p><p></p><p>بصت تاني علي اختها فلمحت بعنيها ان تحت منها لبن ولما بصت علي كسها ملقتش فيه اثار لدم اطمنت شوية</p><p></p><p>فعرفت ان فيه حد اتعدي عليها واغتصبها في طيزها لكن بعد تفكير لمدة ثواني قالت</p><p></p><p>لا ده برضاها دي سكرانه وكمان دي نزلت برضاها</p><p></p><p>ندي حاولت تتمالك اعصابها وبدأت تحاول تلبس اختها البجاما بتاعتها</p><p></p><p>فضلت تحاول تلبسها هدومها لغاية ما قدرت فعلا تلبسها وقومتها بالعافيه من علي السرير واخدتها واحدة واحدة وهي حاطة ايدها علي بوقها لغاية ما دخلو الفيلا وطلعت بيها علي اوضتهم</p><p></p><p>دخلت بيها الاوضة وقفلت الباب بسرعة</p><p></p><p>ندي نيمت ياسمين اختها علي السرير بتاعها وافتكرت تليفون اختها نزلت بسرعة تاني جابته من الاوضة وطلعت</p><p></p><p>فضلت تبص ل اختها وعايزة تعرف مين</p><p></p><p>اللي ناك اختها تحت وطبعا كانت شاكة في محمد فقررت انها تفتح تليفون اختها</p><p></p><p>اخدت الفون مسكت صباع اختها وحطته ع البصمة والفون فتح</p><p></p><p>شافت اخر مكالمة بعد رقمها طبعا شافت رقم محمد اللي كانت متسجل بأسم ميدو وعرفت انها مكلماه اكتر من مرة واخر مكالمة كانت على الساعة اتنين</p><p></p><p>دخلت عالوتس لقت كلام مع محمد واتفاق بينهم انها هتقابله في الفيلا</p><p></p><p>والكلام لغاية مابعت ليها انه وصل الفيلا</p><p></p><p>ومش بس كدة دي شافت الكلام القديم بينهم</p><p></p><p>وشافت صور ل اختها مصورة جسمها كله له ومقاطع ومقاطع له هو كمان وهو بيضرب عشرة وصور لزبه</p><p></p><p>ندى اخذت الصور والمقاطع بتاعة محمد علي تليفونها وبعدين قفلت تليفون اختها وحطته جنبها على السرير</p><p></p><p>وفضلت تفكر . هل محمد فتح ياسمين ..</p><p></p><p>بس مكنش فيه ددمم .. ودي اول مقابله بينهم</p><p></p><p>ده بناء علي الرسايل اللي بينهم</p><p></p><p>وفضلت تدعي **** ان محمد ميكنش فتحها</p><p></p><p>والا هتبقى مصيبه</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>الساعة ثمانية صباحا كل الموظفين وصلو الشركة بما فيهم نور وساندي اللي كانو في مكتبهم الساعة تمانية بالظبط</p><p></p><p>وإسماعيل وصل هو كمان علي الساعه ثمانيه خمسه وراح مكتبه وبعد نص ساعة راح لمكتب نور وكانت ساندي معاها</p><p></p><p>صافي :: صباح الخير يا مدام نور صباح الخير يا مدام ساندي</p><p></p><p>نور :: صباح الورد</p><p></p><p>ساندي :: صباح الخير ياصافي</p><p></p><p>صافي :: الاستاذ اسماعيل عاوز يدخل لحضرتك</p><p></p><p>نور بصت لساندي اللي شاورات براسها وافقي</p><p></p><p>نور :: ماشي خليه يدخل</p><p></p><p>اسماعيل دخل بعد ماصافي خرجت ومعاه اوراق مطلوب موافقتها وامضتها عليها</p><p></p><p>بضاعة هتخرج من المخازن لعب *****</p><p></p><p>وهتروح لشركة بيتعاملوا معاها في العاشر من رمضان</p><p></p><p>نور :: طيب سيب الورق انا هراجعة</p><p></p><p>اسماعيل :: طيب . وبص لساندي ورجع بص لنور</p><p></p><p>نور :: فيه حاجة يا استاذ اسماعيل</p><p></p><p>اسماعيل بص لساندي</p><p></p><p>نور فهمت :: لا عادي اتكلم انا معرفة ساندي كل حاجة . بما فيهم كلامك بتاع امبارح معايا</p><p></p><p>ساندي بصت له وابتسمت</p><p></p><p>اسماعيل :: حيث كدة ممكن اسألك فكرتي في كلامي بتاع امبارح</p><p></p><p>ساندي :: هو احنا لحقنا نقلب كلامك في دماغنا يا استاذ اسماعيل ؟</p><p></p><p>اسماعيل :: اه .. ماشي ..</p><p></p><p>نور :: متقلقش يا اسماعيل احنا اكيد هيبقى فيه بينا كلام كتير ومقابلات اكتر</p><p></p><p>ساندي :: وانا كمان محتاجة اقعد معاك مع مدام نور طبعا</p><p></p><p>نور :: دلوقت تقدر تتفضل علي مكتبك .. وانا هراجع الورق اللي قدامي وبعدين ابعتلك</p><p></p><p>اسماعيل خرج وساندي . انا مش عارفة ليه حاسه الراجل ده عارف بحوار الفيديوهات</p><p></p><p>نور :: هو فيه حد في مصر ميعرفش بيها</p><p></p><p>ساندي :: لا انا اقصد انه عارف كل حاجة عن شوقي جوزك بما فيهم مين البت دي اللي معاه في المقاطع</p><p></p><p>نور :: ايه ده ممكن ؟</p><p></p><p>ساندي :: انا حسيت مجرد احساس ومعرفش ليه .. حاسه انه انسان مش سهل ولعوب ومش سالك</p><p></p><p>نور :: عموما انا لازم اقعد معاه تاني</p><p></p><p>ساندي :: اه لازم طبعا</p><p></p><p>…………</p><p></p><p>صافي رنت علي شوقي</p><p></p><p>ايوة يا شوقي . اسماعيل دلوقت جوه عند مدام نور</p><p></p><p>شوقي :: عندها بيعمل ايه</p><p></p><p>نور :: معاه اوراق وسألته قبل ما يدخل قال طلبيه هتخرج ولازم موافقتها</p><p></p><p>شوقي :: طيب مانا خلاص مبقاش ليا لازمة عموما لما يخرج ابقي عرفيني</p><p></p><p>صافي قفلت معاه وشوي اسماعيل خرج من غير الاوراق</p><p></p><p>صافي :: ايه مخرجتش بالاوراق يعني</p><p></p><p>اسماعيل :: قالت هترجعهم وبعدين تبعتلي</p><p></p><p>صافي :: ماشي. طب انت ايه قربت تقرب منها ولا ايه</p><p></p><p>اسماعيل :: احنا لسه بنقول يا هادي.. بس وحيات دقني دي لهوصل لكل اللي عايزه</p><p></p><p>صافي قامت من مكتبها ووقفت قدام اسماعيل وبصت عليه وعلي زبه وايدها راحت متمشيه عليه وهي بتبتسم .. طب بقولك ايه ماتجيلي النهاردة في البيت .. في شقتي</p><p></p><p>اسماعيل :: وجوزك ؟</p><p></p><p>صافي :: ابتسمت ابتسامة خفيفة هيبقي موجود</p><p></p><p>اسماعيل :: تعاليلي علي مكتبي هنا الكلام مش هينفع</p><p></p><p>صافي :: خلاص هجيلك شويه كدة في البريك</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>امل قامت الصبح على الساعه تسعه علي تليفون المحامي وقالت له هتنزل</p><p></p><p>خرجت بصت علي محمود وجست بأيدها دماغة علشان تشوفة سخن ولا ايه</p><p></p><p>لقت الحرارة بتاعته دافيه .. قامت وخرجت راحت المطبخ عملت سنوتشين جبنه وعصير جوافة من التلاجة وراحت صحت محمود من النوم ..</p><p></p><p>امل :: قوم يا حبيبي افطر علشان تاخد العلاج</p><p></p><p>فطرته .. واديتله العلاج ومحمود نام تاني</p><p></p><p>دخلت اوضتها ولبست هدومها ونزلت قابلت المحامي واخدها بعربيته وراحو الشهر العقاري سجلو العقود وعم فوزب كلم المحامي الصبح وقاله احنا اهو في الشهر العقاري خلصنا وماشيبن</p><p></p><p>امل رجعت معاه ونزلت عند المكتب بتاعه</p><p></p><p>وروحت البيت وقبل ما تطلع وقفت كدة فكرت وقالت اما اروح اشتري بالمرة شوية طلبات واكل لمحمود وفعلا رجعت تاني وراحت السوق كانت الساعة بقت 12 الضهر</p><p></p><p>وهي رايحة السوق لمحها سايكو اللي استأذن المرة دي من صاحب القهوة وقاله ان بطنه وجعاه اوي وهيدخل الحمام</p><p></p><p>جري سايكو وراها في السوق</p><p></p><p>وقفها بكل جرأة وسألها عن اخبار محمود</p><p></p><p>امل استغربت ان سايكو جاتله الجرأة انه يوقفها في السوق ويتكلم معاها</p><p></p><p>امل :: و**** لسه تعبان وانا بديله العلاج</p><p></p><p>تسلم يا سايكو مش اسمك سايكو بردو</p><p></p><p>سايكو :: اه يا ست ام محمود . ان شاء **** **** يقومة ليكم بالسلامة</p><p></p><p>امل :: تسلم علي وقفتك معانا امبارح</p><p></p><p>سايكو :؛ علي ايه احنا جيران.. عاوزة ايه من السوق اجيبه ليكي وانتي روحي لمحمود اقعدي معاه</p><p></p><p>امل :: لا لا تسلم انا خلاص نزلت السوق اهو **** يخليك</p><p></p><p>سايكو :: طيب عموما انا هبقي معاكي هشيل عنك</p><p></p><p>امل :: لا لا مش عايزة اتعبك</p><p></p><p>سايكو :: لا و**** مفيش تعب</p><p></p><p>امل :: لا معلش مش هينفع علشان كمان الناس وكده</p><p></p><p>سايكو :: اه عندك حق في دي.. طب عن اذنك انا واسمحي لي ابقي اجي اطمن علي محمود</p><p></p><p>امل اتكسفت وقالت له تنور</p><p></p><p>سايكو مشي وبعدين وقف وبقي بيراقب امل اللي شاف طيزها بتترج زي الجيلي</p><p></p><p>الواد اتجنن وفكر انه يختبر امل للمرة التانية علي ما قرر انه يروح يتحرش بيها</p><p></p><p>كانت امل اختفت في السوق</p><p></p><p>فضل واقف بيبص شمال ويمين عليها ملقهاش</p><p></p><p>ورغم ان الوقت كان بدري الا ان السوق ده بيكون زحمة من سبعة الصبح</p><p></p><p>لانه سوق كبير ورابط اكتر من منطقة ببعض</p><p></p><p>فضل سايكو يدور عليها لغاية ما لقاها واقفه عن محل فراخ عليه زحمة</p><p></p><p>وقف وراها الاول من غير ما يقرب منها</p><p></p><p>وامل لمحته وهي بترجع ورا توسع مكان لست اشترت طلباتهت من المحل وعايزة تمشي</p><p></p><p>امل عرفت ان سايكو هيعمل نفس اللي عمله قبل كدة وفضلت مستنيه لغاية ما بدأت تحس بيه وهو بيلزق فيها من ورا</p><p></p><p>فضل يلزق فيها ويحرك وزبه علي طيزها</p><p></p><p>وامل كل شويه ترجع عليه بسبب الزحمة</p><p></p><p>وسايكو ايده بدأت هي كمان تروح وتتمشي علي طيزها</p><p></p><p>وبقي زبه وايده علي طيز امل اللي هاجت من جرأة سايكو</p><p></p><p>سايكو قرر انه يقول ل امل انه عاوز ينكها بس بطريقة التحرش . فبعد شوية من وراها</p><p></p><p>مش اوي وراح بصباع ايده وحشرو بين فلقة طيزها.. حشرة غريبه وصباعه وصل ل خرم طيزها</p><p></p><p>امل :: عاوزه فرختين والنبي يا عم سليمان</p><p></p><p>امل وقعت البوك بتاعها عالارض وطت شوية عاملة نفسها بتجيبه وصباع سايكو نزل من طيزها لكسها وكان علي وشك انه ياخد العباية ويدخل في كسها</p><p></p><p>وقفت تاني وسايكو طلع زبه من البنطلون ورشقة في طيز امل وفضل يلزق ويدقر فيها وامل كل شوية ترجع عليه وتتحرك شمال ويمين</p><p></p><p>سايكو اتاكد مليون في الميه ان امل شرموطة وانه لو راح البيت ليها هينكها هينكها فضل يدقر في طيزها ويلزق زبه</p><p></p><p>لغاية ما امل اخذت الفراخ ومشيت</p><p></p><p>وراحت لمحل خضار وسايكو وراها</p><p></p><p>يتحرش بيها ويلزق فيها ويبعبصها بصباعه .</p><p></p><p>بالصدفة كانت حسناء رايحة السوق وبتشتري طلبات وهي واقفة قدام عربية لمون بتشتري لمحت امل</p><p></p><p>في الاول مخدتش بالها من سايكو .. اشترت اللمون وراحت علشان تسلم علي امل قبل ما تروح لمحت سايكو عرفت علي طول انه بيتحرش بيها بص بعنيها كدة تحت شافت سايكو لازق فيها</p><p></p><p>فضلت حسناء تراقبهم لغاية ما لمحت زب سايكو وامل بتتحرك شمال وبمين</p><p></p><p>حسناء :: يخرب بيتك ياسايكو في الشارع كدة ووسط السوق</p><p></p><p>حسناء قرررت تروح وتقف جنب امل كانها هتشتري حاجة</p><p></p><p>وفعلا وقفت جنبها لكن ورا شوية وبدأت تشوف عن قرب زب وايد سايكو اللي هاريين طيز امل</p><p></p><p>حسناء وقفت جنب امل وسلمت عليها</p><p></p><p>حسناء :: اموله .. عاملة ايه ياحبيبتى</p><p></p><p>امل :: ازيك يا حسناء</p><p></p><p>حسناء :: الحمد *** ياحبيبتي.. ايه بتشتري ايه</p><p></p><p>امل :: محمود ابني تعبان وقلت اعمله شوربة خضار</p><p></p><p>حسناء :؛ الف سلامة عليه تعبان فيه ايه</p><p></p><p>امل :: دور برد وسخونية</p><p></p><p>حسناء :: اه الدور ده منتشر اوي اليومين دول</p><p></p><p>حسناء عملت نفسها بتنقي خضار وكل شوية تبص من تحت لتحت وتجي علي امل وقررت انها لازم تلمس زب سايكو</p><p></p><p>حسناء وهي بتنقي زقت امل يمين شوية ووقفت مكانها وبصت لسايكو اللي رجع لورا شوية وهي رجعت شوية بضهرها وايدها وراها . ولمست زب سايكو</p><p></p><p>اللي مستخبي تحت التيشرت</p><p></p><p>بدأت تحرك صوابعها علي زب سايكو في اشارة منها انها واخدة بالها وسايكو هاج من لمسات ايد حسناء</p><p></p><p>وقرب منها وبقي ايده بتبعبص في طيز امل وحسناء مسكت زبه بأيدها وبعدين ادتله ضهرها ولذق فيها</p><p></p><p>وبقي عمال يحشر زبه في طيز حسناء بقوة ويدفعه بين فلقة طيزها لدرجة انه مقدرش يمسك نفسه وجابهم علي طيزها .. غرق عباية حسناء اللي كان كسها بيشر عسل من الهيجان وامل مكنتش تعرف ان سايكو اتحرش بحسناء لان صوابع ايده كانت شغاله بعبصة فيها</p><p></p><p>سايكو بعد ما جابهم في طيز حسناء</p><p></p><p>اختفي من السوق وحسناء فهمت ومشت ايدها علي العباية من ورا حست باللبن</p><p></p><p>بدأت حسناء تمسح بأيدها اللبن وسلمت علي امل ومشيت بسرعة علي البيت</p><p></p><p>وامل بعد ما اشترت كل طلباتها روحت البيت وهي في قمة هيجانها بسبب سايكو</p><p></p><p>سايكو راح القهوه وهو مش مصدق ان حسناء طلعت هي كمان شرموطة وطول عمره اصلا كان بيتمني يركبها وقال في عقله بينه وبين نفسه دي شكلها هتحلو وهنيك جوز الستات الجامدين دول</p><p></p><p>امل عدت علي عم فوزي قبل ما تطلع شقتها صبحت عليه</p><p></p><p>عم فوزي :: انا كلمت المحامي الصبح وعرفت انكم في الشهر العقاري</p><p></p><p>امل :: اه قومت الصبح وقابلته وروحنا سجلنا العقود ياعم فوزي</p><p></p><p>فوزي :: طب كويس انا كدة ارتحت</p><p></p><p>امل :: انا هقوم بقي اعملك الفطار</p><p></p><p>ودخلت المطبخ عملت له فطار وقالت له ان سايبه محمود عيان</p><p></p><p>عم فوزي :: طب وجيتي ليه ماكنتي قعدتي جنب ابنك</p><p></p><p>امل :: ياخبر يا عم فوزي .. ازاي يعني مجيش ليك . انا اخدمك بعيني</p><p></p><p>فوزي :: طب يلا اطلعي ل ابنك</p><p></p><p>امل :: هطلع حاضر بس انا فيه حاجة عاوزة اكلمك فيها</p><p></p><p>فوزي :: حاجة ايه ،!؟</p><p></p><p>امل قالت لعم فوزي كلام رجب اللي قاله ليها</p><p></p><p>فوزي :: يعني انتي عاوزة يبقي فيه شهود</p><p></p><p>امل :: ده لو هيتفع . لو مش هينفع خلاص</p><p></p><p>فوزي :: خلاص هكلم المحامي واسأله</p><p></p><p>فوزي اتصل بالمحامي واتكلم معاه وبعدين قفل</p><p></p><p>فوزي :: المحامي قال انه مش ضروري بس عادي ممكن اجيب اتنين واخدك ونروح المكتب بتاع المحامي ونكتب ورقة وامضي انا فيها ويمضوا الشهود انهم شاهدين اني بعت ليكي العمارتين</p><p></p><p>امل :: **** يخليك ليا ياعم فوزي وميحرمنيش منك</p><p></p><p>رجب :: خلاص سيبي الموضوع ده عليا واطلعي انتي شوفي ابنك</p><p></p><p>امل طلعت ودخلت الشقة لقت رجب صاحي وقاعد بيشرب الشاي</p><p></p><p>امل :: صحيت امتي</p><p></p><p>رجب :: من شوية .. ايه سجلتي العقود؟</p><p></p><p>امل :: اه سجلتهم والعقود مع المحامي وكمان لسه طالعة من عند عم فوزي و كلمته علي اللي قولته</p><p></p><p>رجب :: وقالك ايه</p><p></p><p>امل :: كلم المحامي وهنروح مكتبه ويجيب شهود يمضيهم علي ورقة انهم شاهدين</p><p></p><p>رجب :: حلو اوي كدة.. ايوة كدة اضمن.. انا هنزل بقي علشان النجار فتح المحل وشغال فيه</p><p></p><p>امل :: ماشي</p><p></p><p>امل قلعت العباية ودخلت بصت علي محمود لقته كويس ومش سخن .. اخدت الفراخ والخضار ودخلت المطبخ تعمل اكل</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>الساعة تسعة الصبح ياسمين بدات تصحي من النوم وحاسه بصداع رهيب في دماغها</p><p></p><p>بتصحي من النوم وتأثير الخمرا لسه مأثر علي دماغها وهي بتتوجع من الصداع</p><p></p><p>اااااه.. ااااه يا دماغي</p><p></p><p>ندي قامت من النوم وفتحت عنيها وبصت علي ياسمين اللي لقتها قامت وقاعده علي طرف السرير وماسكة دماغها</p><p></p><p>ندي :: انتي صحيتي ياختي ..</p><p></p><p>ياسمين بدات تفوق وافتكرت انها كانت تحت عريانه مع محمد لطمت علي وشها وهي بتقول يامصيبتي. هو حصل ايه</p><p></p><p>انا طلعت هنا ازاي.. ::</p><p></p><p>ندي :: اطمني ياختي محدش شافك .. قوليلي بقي اللي حصل بالتفصيل</p><p></p><p>ياسمين مليئ بالخوف والذعر :: انا مين طلعني هنا</p><p></p><p>ندي :: قولتلك اطمني .. انا اللي طلعتك</p><p></p><p>قومت الفجر ملقتكيش وقلبت عليكي الفيلا لغاية ما نزلت ادور عليكي في الجنينة</p><p></p><p>وشئ الهي قالي ادور عليكي في الاوضة اياها.. ها اياها .. لقيتك سكرانه وعريانة ملط نايمة ومش حاسه بالدنيا</p><p></p><p>لبستك وطلعتك</p><p></p><p>ياسمين حطت ايدها علي صدرها واتنهدت</p><p></p><p>وقالت الحمد *** .. وبعدين مسكت راسها انا مصدعة اوي</p><p></p><p>ندي :: من الهباب اللي شربتيه مع الزفت محمد</p><p></p><p>ياسمين :: انتي عرفتي ؟ عرفتي منين</p><p></p><p>ندي :: مانا مكنش قدامي غير اني افتح تليفونك واشوفك كلمتي مين اخر مرة علشان كنت شاكة في محمد ده</p><p></p><p>ياسمين :: يالهوي ليكون</p><p></p><p>ندي :: انا بصيت وتقريبا الواد طلع ابن حلال مجاش ناحية كسك</p><p></p><p>ياسمين :: وانا هعرف منين دلوقت انه مجاش ناحيته</p><p></p><p>ندى بصيت ياختي علي المرتبة وبصيت علي كسك مفيش ددمم .. ولا انتي غلطتي قبل كدة معاه ؟</p><p></p><p>ياسمين :: لا محصلش .. دماغي هتموني</p><p></p><p>ندي :: قومي خدي دوش وبعدين افطري و خدي مسكن واطلعي ليا تاني علشان لازم نتكلم</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>وبكدة نكون خلصنا الجزء الثاني والثلاثون من قصة اولاد الذوات</p><p></p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء الثالث والثلاثون</p><p></p><p>………………..</p><p></p><p>الساعه سبعه صباحآ نرجس رجعت الشقة</p><p></p><p>دخلت الشقة وقعدت في الصالة شوية</p><p></p><p>شافت علي ترابيزه الانتريه تليفون تاتش اول مرة تشوفة مسكته وبصت فيه وبعدين سبته علي الترابيزه وقامت فتحت اوضة النوم بتاعتها لقت مصطفي نايم وبيشخر</p><p></p><p>قفلت عليه الباب وقلعت هدومها وقعدت بقميص النوم</p><p></p><p>شوية قامت ودخلت المطبخ عملت كوباية قهوة وشغلت التليفزيون</p><p></p><p>مصطفي صحي من صوت التليفزيون وعرف ان الهانم شرفت</p><p></p><p>قام وبص في التليفون عرف انها الساعة سبعة ونص</p><p></p><p>خرج ووقف قدام الباب وهو بيبصلها</p><p></p><p>انتي جيتي امتي</p><p></p><p>نرجس لسه داخله من شوية</p><p></p><p>مصطفي :: طيب انا هدخل الحمام قومي اعمليلي فنجان قهوة</p><p></p><p>دخل الحمام اخد دوش وخرج كانت نرجس خارجة من المطبخ بالقهوة</p><p></p><p>مصطفي قعد وولع سيجارة وبدأ يشرب قهوتة وعمال يبصلها</p><p></p><p>نرجس:: بقولك ايه يا مصطفي ما تجيب سيجارة</p><p></p><p>مصطفي :: حشيش ولا سيجارة عادية</p><p></p><p>نرجس :: لا سيجارة عادية</p><p></p><p>مصطفي رمي العلبة في حجرها ونرجس ولعت السيجارة</p><p></p><p>مصطفى :: اخبار التعبانين ايه ؟</p><p></p><p>نرجس :: تعبانين ايه مش فاهمة ؟</p><p></p><p>مصطفي :: مش كنتي سهرانه في المستشفي</p><p></p><p>نرجس :: ااه .. تقصد العيانين</p><p></p><p>مصطفي :: المهم ريحتيهم ؟</p><p></p><p>نرجس :: بصت له وهي بطلع نفس الدخان من صدرها وهي مستغربة</p><p></p><p>مصطفي :: مالك ؟</p><p></p><p>نرجس :: مش فاهمة كلامك بصراحة</p><p></p><p>مصطفي قام ومسكها من شعرها وشدها</p><p></p><p>يابنت المتناكة بتروحي تتناكي من مين</p><p></p><p>مين ده اللي روحتي قابلتيه في المعادي في شارع … والعمارة رقم ….. والدور ….. .. وفتحلك عريان يا مومس يابنت الاحبه</p><p></p><p>نرجس :: اي اي شعري يامصطفي .. شعري.. انت بتراقبني</p><p></p><p>مصطفي :: مين اسماعيل ده ياشرموطة</p><p></p><p>نرجس :: انا مش فاهمة انت ازاي تتهمني كدة</p><p></p><p>مصطفي :: طيب يا كسمك استني ..</p><p></p><p>دخل الاوضة ومسك موبايله وخرج ليها</p><p></p><p>مش دي انتي .. مين بقي الدكر اللي فتح عليكي وزبه مدلدل قدامك</p><p></p><p>نرجس :: سيب شعري طيب… اه يا مصطفي .. انا بروح اتناك بالفلوس .. علشان اخوك الدكر اعرف اكفيه طلبات حشيش وسجائر وفلوس يلعب بيها قمار</p><p></p><p>وعلي فكرة بقي اخوك نفسه كان عارف</p><p></p><p>بس مكنش بيقدر يتكلم علشان لو اتكلم كانت الحنفيه اللي بتجبله فلوس اتقفلت</p><p></p><p>مصطفي ساب شعرها</p><p></p><p>مصطفي :: اخويا كان عارف انك بتروحي تتناكي ؟</p><p></p><p>نرجس :: اه يا مصطفي كان عارف . واقولك التقيله اخوك لما كانت الفلوس تخلص معاه ويطلب مني واقوله مش معايا كان بيجبرني انزل اتناك واجبله فلوس</p><p></p><p>واوقات كان بيمد ايده عليا لما برفض يخليني انزل غصب عني</p><p></p><p>مصطفي :: سكت شوية وبعدين قام مسك البوك بتاعتها فتحة.. ولقي جواه الف جنيه</p><p></p><p>مصطفي :: ايه ده ؟ الطلعة ب الف جنيه</p><p></p><p>نرجس :: ليه اللي هينكني هينك علا غانم</p><p></p><p>انا باخد منه ٢٠٠ جنيه ولو الباشا الكبير طلبني كبيري ٣٠٠</p><p></p><p>مصطفي :: طلع الفلوس من البوك وحطهم في جيبه ونرجس قامت عليه زي المجنونة عايزة تاخد منه الفلوس</p><p></p><p>قام وضربها بالقلم من شدة القلم وقعت عالكنبه</p><p></p><p>تحبي اتصل بأمي واخواتي وافضحك واقولهم انك بتروحي تتناكي ؟</p><p></p><p>نرجس :: وافضح اخوك بالمرة</p><p></p><p>مصطفي :: عادي انا ممكن افضح امي نفسها لو هتعمل زيك ومش هاخد من وراها مصلحة</p><p></p><p>نرجس :: يعني ايه</p><p></p><p>مصطفي :: بصي انا مش هبقي خايف عليكي اكتر من اخويا .. تتناكي اتناكي</p><p></p><p>المهم اللي يجي يطلع منه مصلحتي</p><p></p><p>نرجس :: احيه عليا وعلي سنيني . هو انتوا جنس ملتكم ايه</p><p></p><p>مصطفي :: متكتريش في الكلام .. خدي نصهم اهو علشان تعرفي اني حقاني</p><p></p><p>انتي ٥٠٠ وانا ٥٠٠</p><p></p><p>نرجس :: لا و**** .. ماشي يا مصطفي هديك نص اللي هاخدو بس متسألنيش رايحة فين ولا جايه منين</p><p></p><p>مصطفي :: خخخخخخخخخخ . كسمك تعرفيه !؟ انا اسأل وامر وانهي يابنت المتناكة وانتي يا كسمك تقولي حاضر</p><p></p><p>نرجس :: ماشي يا مصطفي .. ماشي</p><p></p><p>مصطفي :: غايرة فين</p><p></p><p>نرجس :: هغور اتخمد</p><p></p><p>مصطفي :: ماشي</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>ندي :: ها احكيلي بقي كل اللي حصل</p><p></p><p>ياسمين :: مش بتقولي شوفتي الرسايل</p><p></p><p>ندي :: اه شفت بس حابه اسمع منك</p><p></p><p>ياسمين حكت ل ندي كل حاجة</p><p></p><p>ندي :: ياسمين اللي حصل ده غلط يعني لو كان محمد ده استغل غيبانك عن وعيك وفتحك كان ايه اللي هيحصل</p><p></p><p>ياسمين :: وهو طلع راجل ومفتحنيش</p><p></p><p>ندي :: راجل … انتي شايفة كدة .. اه مش هنكر انه طلع كويس انك مفتحكيش والحمد *** .. بس سابك مرمية زي الكلبه عريانه</p><p></p><p>حتي مفكرش يسترك بعد ما عمل اللي عايزة فيكي</p><p></p><p>ياسمين :: خلاص يا ندي اللي حصل حصل</p><p></p><p>ندي :: طب وبعدين هيتكرر تاني</p><p></p><p>ياسمين سكتت</p><p></p><p>ندي :: يبقي **** يستر</p><p></p><p>…………..</p><p></p><p>رجب :: سايكو .. والنبي هات تلاته شاي ووديهم المحل وهاتلي انا فنجان قهوة</p><p></p><p>سايكو :: حاضر من عنيا ياعم رجب .. الا محمود ابنك عامل ايه</p><p></p><p>رجب :: الحمد ***</p><p></p><p>سايكو :: انت لسه نازل ولا ايه</p><p></p><p>رجب :: اه .. النجار في المحل شغال ومعاه اتنين وانا واقف معاهم</p><p></p><p>سايكو :: ده علي كدة هيفضلو طول اليوم في المحل شغالين</p><p></p><p>رجب :: اه يعني للساعة ٩ كدة او عشرة</p><p></p><p>سايكو :: وانت هتفضل طبعا معاهم اكيد</p><p></p><p>رجب :: اه طبعا . بتسأل ليه ؟</p><p></p><p>سايكو :: لا مفيش انا بس بقول يعني ابقي افوت عليكم اشوفكم تشربو ايه وكدة</p><p></p><p>رجب :: اديني رقمك احسن كل ما اعوزك تجيب شاي اكلمك</p><p></p><p>سايكو :: ماشي يا عم رجب</p><p></p><p>سايكو :: مل رجب رقمة</p><p></p><p>وراح طلب الشاي والقهوة من تلقيمة</p><p></p><p>القهوة اتعملت نزلها لرجب وبعدين</p><p></p><p>وخد الشاي وداه للصنايعيه في المحل</p><p></p><p>رجب بعد رجع دخل لصاحب المحل وقاله هيوصل الحمام</p><p></p><p>صاحب القهوة :: هو فيه ايه يا سايكو بطنك مالها كل شوية عايز تروح الحمام</p><p></p><p>سايكو :: اعمل ايه يامعلم اعملها علي نفسي يعني</p><p></p><p>صاحب :: روح بدل ما تزروط لينا الدنيا هنا</p><p></p><p>سايكو وهو ماشي :: حساب القهوة دي عندي يا عم رجب ماتحسبش عليه</p><p></p><p>رجب :: تسلم يا سايكو **** يخليك</p><p></p><p>سايكو مشي وراح ل فكهاني جاب اتنين كيلو موز واتنين جوافة وطلع شقة امل</p><p></p><p>خبط عالباب</p><p></p><p>امل كانت خارجة من الحمام بعد ما خدت شاور ولابسه قميص نوم وردي شفاف اللي كان لازق في جسمها وبزازها باينة فيهم كأنها مش لابسة حاجة</p><p></p><p>امل :: ايوة ايوة للي عالباب جايه اهو</p><p></p><p>فتحت الباب نص فتحه وهي مستخبيه ورا</p><p></p><p>الباب ودي المرة الأولى اللي سايكو يشوف وشها</p><p></p><p>سايكو وهو بيحاول يبص علي جسمها</p><p></p><p>ازيك يا ست ام محمود</p><p></p><p>امل :: سايكو ؟ .. الحمد ***</p><p></p><p>سايكو :: انا جيت اطمن علي محمود</p><p></p><p>امل :: الحمد *** هو بقي احسن ونايم العلاج مهمدو</p><p></p><p>سايكو :: طب انا جبت له الحاجات دي</p><p></p><p>امل بصت ع الاكياس وفتحت الباب وقالت وهي تمد ايدها تاخذ الاكياس</p><p></p><p>ليه تكلف نفسك كدة و**** ماكان له لزوم</p><p></p><p>وهي بتاخد الحاجة جسمها كله بقي قدام سايكو اللي عيونه اترشقت علي بزازها اللي كانت المايه مغرقة القميص وبطنها مرسومة فيه والقميص مبين كل وراكها وفخادها</p><p></p><p>في لحظة سايكو جسمه كله سخن وهاج علي امل اللي يدوب خدت الاكياس منه</p><p></p><p>كان زاقق الباب بأيده ودخل وبقي جوه الشقة</p><p></p><p>امل :: انت بتعمل ايه وقبل ما تكمل الكلمة كان سايكو قافل الباب وايده علي شفايفها وزنقها على الباب</p><p></p><p>امل :: ميصحش كده .. لا لا عيب يا سايكو . مش هينفع كده</p><p></p><p>سايكو :: هو ايه اللي ميصحش عيب.. وهو يصح اللي بتعمليه فينا وتهيجينا كدة وبقي حاضنها وعمال يبوس فيها وفي رقبتها وايده بتعصر في بزازها تقفيش</p><p></p><p>زبه وقف عليها وهو زانق فيها</p><p></p><p>امل :: سايكو . لا لا .. يا سايكو</p><p></p><p>سايكو فتح سوسته بنطلونه ورفع القميص مع انه مكنش محتاج من القصر بتاعه ونزل بواسطة لتحت وهو ماسك زبه وحطه علي فتحة كس امل</p><p></p><p>اللي في اللحظة دي أمل هاجت وهي حاسه بسخونة زب سايكو في كسها وهو بيدخل فيها</p><p></p><p>امل مكنتش بتقاومة وسابت سايكو يدخل زبه الهايج في كسها وحضتنه من رقبته</p><p></p><p>وبقي سايكو شغال ينزل ويطلع بزبه دخول وخروج في كسها وينيك فيها</p><p></p><p>امل :: اااااه اااااه .. عيب يا سايكو اااااه اااااه.. ياسايكو لا .. لا .. اووووف اوووف.. ميصحش كدة .. اااااه ااااه اه اه اه اه اه ..</p><p></p><p>زب سايكو حديد في كس امل الهايجة اللي من شده المتعة هي كمان حضنته من رقبته وبقت شغاله بوس في شفايفة</p><p></p><p>ووسطها من تحت راح جاي متفاعل مع زب سايكو</p><p></p><p>امل :: عاجبك اللي عملته فيا في السوق ده</p><p></p><p>انت بهدلتني و هيجتني يخرب بيتك</p><p></p><p>سايكو :: انتي جامدة اوي . تهيجى اجدعها راجل</p><p></p><p>امل ،:: ااااه اااااه . يخرب بيتك .. اووووف . اووووف .. نكني .. نكني اووووي .. اححححححح</p><p></p><p>سايكو حضن امل وبقي زانقها اكتر عالباب وبقي بينزل بزبه ويسحبه من كسها ويرجع يدخله مره واحدة وبقوة جوه كسها</p><p></p><p>امل :: ااااااااو.. اوووووو.. حلوووو. حلوووو.. نكني .. نكني اوي . نكني اوي يا سايكو .. اووووف اوووووف</p><p></p><p>بقولك ايه .. تعالا جوه عالسرير احسن</p><p></p><p>سايكو شال زبه من كسها وامل خدته ودخلت بيه اوضة نومها</p><p></p><p>وطلعت ونامت له وفتحت رجليها وسايكو قلع كل هدومة وطلع عالسرير وفتح رجليها</p><p></p><p>امل :: تعال الاول خليني امص زبك اللي ناكني في السوق وجاب لبنه علي طيزي</p><p></p><p>سايكو وقف علي ركبه قدام وش امل</p><p></p><p>اللي شافت زبه</p><p></p><p>ده يخرب بيت ده.. بقي ده اللي كان محشور في طيزي .. وشغال يدقر فيا</p><p></p><p>قربت منه وبدات تمصه وترضع فيه وسايكو بأيده عمال يحسس علي بزازها</p><p></p><p>وايد امل بتلعب في بيضانه وهي بتمص زبه</p><p></p><p>سايكو :: بس انتي قمر اوي ..</p><p></p><p>امل :: وانت جريئ اوي …. وزبك طعمه حلو اوووي قوم يلا نكني</p><p></p><p>سايكو راح بين وراكها فتح رجليها ونزل علي كسها وفضل يلحس فيه</p><p></p><p>امل :: ااااااااااه اااااااااه يا سيكو اوووووف اوووووف .. اااااوووف . اححححح احححححححح</p><p></p><p>نكني .. نكني .. انا هايجة اووي</p><p></p><p>سايكو قام وحط زبه في كسها ودخله</p><p></p><p>ايوووووه .. ايووووووه.. ااااه ااااااه ياخرابي .. ياخرابي .. نكني ..نكني .. نكني .. اااااااه اااححححححح</p><p></p><p>سايكو بينيك في امل وايده ماسكه رجليها</p><p></p><p>امل :: ارضع بزازي وانت بتنيكني .. بزازي بتاكلني</p><p></p><p>سايكو حاشر زبه للاخر في كسها ونام فوقها وراح يمص حلمات بزازها</p><p></p><p>امل :: عض .. عضهم . ااااحححححح اححححح براحة مش اوي كدة ايوووه كدة .. نكني .. نكني ياسايكو</p><p></p><p>سايكو بدأ ينيك تاني في امل لغاية ما قالت له .. يلا بقي نيك اللي هيجتها في السوق</p><p></p><p>نيك طيزي عاوزه زبك يفشخ طيزي</p><p></p><p>سايكو قام من عليها وامل وقفت علي ركبها وايديها وهي مفلقسة له</p><p></p><p>وقف وراها وهي فاتحة بأيدها طيزها . وكسها عامل زي كس الجاموسه من ورا</p><p></p><p>مليان لحم ومنفوخ</p><p></p><p>سايكو بيمشي زبه علي كسها من ورا</p><p></p><p>امل :: نكني ياسيكو.. دخلو يلا مش قادرة</p><p></p><p>سايكو دخل زبه في خرم طيزها وايده مسكاها من وسطها و وبدأ النيك دخل للاخر وبدأ يسحب زبه ويرجع يدخله وامل قافلة طيزها علي زبه وبتبصله وهي هايجة وبتتأوه</p><p></p><p>نكني .. نكنننننني .. ااااااه .. ااااه ياطيزي.. اه … اوووووف اووووف هيجان امل هيج سايكو اكتر عليها وبدأ يمسكها بقوة من طيزها و بدأ الرزع فيها .. صوت ارتطام يهز اركان الحيطان</p><p></p><p>وصوت امل بقي جايب اخر الشقة</p><p></p><p>وسايكو شغال رزع وتسقيف بزبه ولحمة في لحم طيزها وخرمها اللي ورم</p><p></p><p>نامت من التعب علي بطنها وسايكو نام عليها ولذق فيها وايده حضنها من رقبتها</p><p></p><p>ووسطه عمال يطلع وينزل وزبه جايب اخر في طيزها ولما امل حست ان سايكو خلاص هيجيب لبنه</p><p></p><p>امل :: جيب لبنك في كسي المولع</p><p></p><p>سايكو قام من فوقها وامل نامت علي ضهرها ورفعت رجليها لسيكو اللي دخل زبه جوه كسها وبقي عمال ينيك ويرزع زبه بسرعة وقوة لغاية ما سايكو جاب لبنه جوه كسها</p><p></p><p>امل نايمه وسايكو قام من فوقها وهو مش مصدق انه ناك امل وفين في شقتها وعلي سريرها</p><p></p><p>امل :: هات سيجارة ياسايكو</p><p></p><p>سايكو :: ايه ده انتي كمان بدخني</p><p></p><p>امل :: اه بدخن بس خفيف</p><p></p><p>سايكو طلع من بنطلونة علبه السجاير والولعة وولع ليها وولع لنفسه سيجارة</p><p></p><p>امل :: الا قولي انت ايه اللي خلاك تتجرأ وتيجي تبعبصني وانا بشتري طماطم من ام محمد بتاعة الخضار</p><p></p><p>سايكو :: العبايه اللي بتنزلي بيها .. الا قوليلي انتي هو انتي ليه مش بتلبسي بنطلون تحت العباية او حتي كلوت</p><p></p><p>امل :: هههههههه يعني حتي لو كدة انت جريئ اوي</p><p></p><p>سايكو :: بس بردو مجوبتيش علي سؤالي</p><p></p><p>ليه بتنزلي كدة</p><p></p><p>امل :: بصراحة ،؟</p><p></p><p>سايكو :: ياريت</p><p></p><p>امل :: علشان الجو حر ههههههههه</p><p></p><p>بس ينفع اللي عملته فيا في السوق ده</p><p></p><p>سايكو :: انتي السبب دانتي مهيجة رجاله المنطقة كلها عليكي.. طيزك دي مخليه رجاله بشنبات عايزة تلمسها وتاكلها اكل</p><p></p><p>امل :: ايه ده بجد ؟ مين</p><p></p><p>سايكو :: كله . و**** مفيش حد يشوفك الا لما يبص عليكي ويقول فيكي غزل</p><p></p><p>يادين امي انا اتأخرت جدا والمعلم صاحب القهوة هيطردني</p><p></p><p>امل :: ابقي تعالا تاني</p><p></p><p>سايكو :: اكيد طبعا هو انا هسيبك</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>صافي :: بقولك ايه يا شوقي ما تجرب كدة مع ساندي</p><p></p><p>شوقي :: اجرب ايه</p><p></p><p>صافي :: تقرب منها .. وتطمعها في وظيفة</p><p></p><p>في الشركة بتاعتك اللي محدش يعرفها</p><p></p><p>شوقي :: انتي بتقولي ايه مش قولتلك حوار الشركة التانية ميتقالش هنا</p><p></p><p>صافي :: افهمني بس انا شايفة ان نور مراتك اللي ممشيها ساندي .. وانها اقرب حد ليها وواخدة ثقتها ولو انت قدرت تعمل ديل مع ساندي وتتفق انها توصل لنور اللي انت عايز توصله هتقدر بسهوله ترجع لنور .. خد بالك انت مش قدامك غير حلين</p><p></p><p>شوقي :: اللي هما</p><p></p><p>صافي :: انك تسلط حد علي نور ويمارس معاها الجنس وتمسك عليها فيديوهات</p><p></p><p>او تقرب من صافي وتركبها او تطمعها او الاتنين .. تركبها وتطمعها بمنصب او بفلوس وساندي اسلم حل ليك صدقني</p><p></p><p>ده لو انت مش عاوز تخلي حد ينيك نور مع اني متأكدة انه نفسك</p><p></p><p>شوقي :: بلاش تتكلمي زي اسماعيل انا ام عيالي مينفعش اعمل معاها كدة حتي لو كان في وقت قولت انه نفسي..</p><p></p><p>انا هجرب اقرب من ساندي</p><p></p><p>صافي :: خلاص اقعد معاها وخليك معاها صريح من الاول يعني تعترف انك عملت كدة وانها كانت نزوة علشان ساندي ذكيه ولازم تطمن ليك</p><p></p><p>شوقي :: خلاص هحاول اكلمها في اقرب وقت</p><p></p><p>صافي طيب انا هروح مكتبي قبل ما حد يلاحظ اني مش موجودة</p><p></p><p>………</p><p></p><p></p><p></p><p>في البريك</p><p></p><p>ساندي :: انا هروح الكافتريا اجبلك حاجة معايا</p><p></p><p>نور :: لا انا هطلب الاكل يجيلي هنا</p><p></p><p>ساندي :: انا هخرج اشم هوا احسن مش هفضل في المكتب كدة كتير</p><p></p><p>نور :: ماشي</p><p></p><p>ساندي راحت الكافتيريا وقابلت شوقي هناك</p><p></p><p>اللي سلم عليها وقعد معاها على ترابيزة واحدة</p><p></p><p>شوقي :: كلمتي نور</p><p></p><p>ساندي :: الصراحة لسه يا شوقي</p><p></p><p>شوقي :: انا معتمد علي **** وعليكي مفيش غيرك اللي هيقدر يساعدني اقرب من نور تاني ونشيل الخلافات اللي بينا</p><p></p><p>ساندي :: هو انت ليه ياشوقي فاكر ان الموضوع سهل كدة واني بسهوله هقدر اقنع نور ان الفيديوهات دي مش بتاعتك</p><p></p><p>شوقي :: علشان فعلا اللي في الفيدبوهات ده مش انا . ده شغل تركيب</p><p></p><p>ساندي :: مأظنش انه هيبقي التركيب هيكون بالشكل ده</p><p></p><p>شوقي :: هو انتي شفتي الفيديوهات</p><p></p><p>ساندي وشها اتغير وبلجلجة :: انا . لا طبعا</p><p></p><p>شوقي سكت شوية .. ونفترض انه انا</p><p></p><p>فيها ايه لو كدبتي كدبة بيضة علشان ارجع ليها .. وصدقيني ده عمري ماهنساه ليكي</p><p></p><p>ساندي :: هحاول و**** ياشوقي</p><p></p><p>شوقي :: طب بقولك ايه هو انا ينفع اقابلك بعد الشركة؟</p><p></p><p>ساندي :: ليه ؟</p><p></p><p>شوقي :: طب خلاص مش مهم</p><p></p><p>ساندي :؛ فيه حاجة يعني مهمة ؟ مش عاوز تتكلم فيها هنا ؟</p><p></p><p>شوقي :: بصراحة انا عاوز اتفق معاكي اتفاق . انا عارف انك ذكيه وعارف انك بتدوري ديما علي مصلحتك .. وانا بصراحة مش هنكر ان الفيديوهات دي بتاعتي تقدري تقولي لحظة طيش اي راجل ممكن جدا يمر بيها وانا فعلا ندمان</p><p></p><p>ساندي :: ايوة انا بحب الصراحة.. كدة ممكن جدا اقف معاك واساعدك</p><p></p><p>شوقي :: وانا هقابل مساعدتك دي بمساعدة أكبر في وظيفة في مكان اكبر من هنا</p><p></p><p>ساندي :: مش فاهمة</p><p></p><p>شوقي مانا عشان كده محتاج اقابلك بره</p><p></p><p>ساندي :: خلاص نتقابل بالليل ؟</p><p></p><p>شوقي :: ماشي .. تحبي نتقابل فين</p><p></p><p>ساندي :: المكان اللي يعجبك ابعتلي الليوكشن وانا هجيلك .. الساعة سبعة يناسبك ؟</p><p></p><p>شوقي :: يناسبني جدا .. تحبي نتقابل في الفيلا بتاعتي ولا مكان عام</p><p></p><p>ساندي :: مش هيفرق معايا المكان</p><p></p><p>شوقي :: تمام يبقي نتقابل في الفيلا</p><p></p><p>………</p><p></p><p>بعد ما سايكو نزل من عند امل امل اتصلت برجب</p><p></p><p>امل :: ايه يارجب فينك</p><p></p><p>رجب في المحل</p><p></p><p>امل :: طيب تعالا عايزك</p><p></p><p>رجب :: في ايه محمود تعبان ولا ايه</p><p></p><p>امل :: لا بس تعالا بسرعة عاوزك تلحس لبن سايكو من كسي</p><p></p><p>رجب :: نعم ؟ سايكو مين . القهوجي</p><p></p><p>امل :: ايوة ولسه حالا نازل من عندي</p><p></p><p>رجب :: انا مش فاهم . طب ازاي .. حصل ازاي يعني</p><p></p><p>امل :: تعالا قبل ما اللبن ينشف في كسي ومتلحقوش</p><p></p><p>رجب ساب المحل والصنايعية وجري عالبيت وامل كانت نايمة عالسرير</p><p></p><p>دخل الاوضة لقاها نايمة وفاتحة رجليها</p><p></p><p>ومستنياه</p><p></p><p>رجب :: ده بجد بقي</p><p></p><p>امل :: اه بجد .. ولبنه في كسي اهو انزل شوفو</p><p></p><p>رجب دخل بين رجلين امل وشم ريحة لبن سايكو في كسها وفضل يلحس فيه ويدخل لسانه جوه كسها ويجيب اللبن من جواه ويبلعه</p><p></p><p>بعد ما نضف كسها. قالها .. احكيلي بقي</p><p></p><p>ازاي ؟</p><p></p><p>بدأت امل تحكي لرجب اللي حصل الصبح</p><p></p><p>ورجب استغرب انها محكتش له</p><p></p><p>فقالت انا كنت في ايه ولا ايه انا نسيت بسبب محمود</p><p></p><p>رجب :: ااااه علشان كدة فضل يسألني في القهوة .. الصنايعية هتشتغل لأمتي ويمشوا امتي وانت هتفضل معاهم ولا لا</p><p></p><p>اتاريه كان عاوز يعرف علشان يطلعلك</p><p></p><p>امل :: تصدق بقى ان مفيش غير الواد سيكو ده اللي ينفع ينيكك قدامي</p><p></p><p>رجب :: سايكو ؟ صبي القهوة</p><p></p><p>امل :: هو صبي قهوة اه ..بس عليه زب كسم كدة</p><p></p><p>رجب :: حلو ؟</p><p></p><p>امل :: جامد اوي .. والواد حريف نيك</p><p></p><p>وكمان حسيته كدة هو الوحيد اللي ينفع اخليه ينيكك الواد من كلامه تقريبا عارف انك معرص</p><p></p><p>رجب :: طبيعي اي واحدة تنزل الشارع بعبايه مفيش تحت منها كلوت جوزها لازم يكون معرص ..</p><p></p><p>امل :: ايه رائيك انا هخليه ينيكك</p><p></p><p>رجب :: ياريت انا هموت واتناك معاكي</p><p></p><p>امل :: طب قوم نكني انا هجت من الفكرة</p><p></p><p>رجب قام وقلع وناك امل وهو بـ يتخيل سايكو بينكها قدامه وبينيكو</p><p></p><p>………….</p><p></p><p>صافي خرجت من عند شوقي كان ميعاد البريك جه فراحت على طول على مكتب اسماعيل</p><p></p><p>اسماعيل :: ايه بقي حكايه اني اجيلك البيت</p><p></p><p>صافي :: قربت منه بحركات محن وهي مبتسمه .. مش نفسك تنكني في وجود جوزي</p><p></p><p>اسماعيل :: طبعا بس افهم</p><p></p><p>صافي :: مشت ايدها براحة علي زبه وبعدين مسكته وقربت منه اوي وقالت وانا نفسي اتناك وجوزى موجود</p><p></p><p>اسماعيل :: هو انتي جوزك ديوث</p><p></p><p>صافي سابت زبه ومشبت حوالين منه بخطوات بطيئة جدا ورجعت تاني وايدها بردو راحت لزبه وبقت بطراطيف صوابعها بتمشيها على زب اسماعيل ومسكت السوستة ونزلتها</p><p></p><p>ودخلت ايدها من تحت البوكسر وقربت من اسماعيل اوي . وبصوت هامس في ودانه .. انا خليت جوزي يوصلني لبيت شوقي وخليته شافني وانا بتناك منه</p><p></p><p>اسماعيل :: بجد ؟ ازاي</p><p></p><p>صافي :: نزلت على ركبها وطلعت زب شوقي وطلعته بره و بصوابعها بتحسس عليها وتمشي عليه براحة وبصت له وهي بتعض على شفايفها ..وقالت</p><p></p><p>اكتشفت انه معرص ونزلت علي زبه وأخذته بين شفايفها</p><p></p><p>في الوقت ده كانت ساندي ب تتمشي في الشركة قرب مكتب نور نور خرجت من مكتبها وفي ايدها اوراق ولما شافت ساندي ندهت عليها وقالت لها يا صافي خدي الاوراق دي ووديها لمكتب اسماعيل خليه يراجعها ويمضي بالموافقة لو تمام</p><p></p><p>ساندي :: انا ؟ اومال فين صافي</p><p></p><p>نور :: مش عارفة احنا في البريك وممكن تكون بتفطر</p><p></p><p>صافي واقفه وسانده علي المكتب ومفلقسة</p><p></p><p>واسماعيل واقف وراها وقالع بنطلونة ومدخل زبه في طيز صافي وعمال ينكها و في اللحظة دي ساندي فتحت مكتب اسماعيل وفي ايدها اوراق</p><p></p><p>وشافت اسماعيل بيه الراجل المحترم مقلع صافي الكلوت وهو قالع البنطلون وبينكها علي المكتب.. اول ما الباب اتفتح واسماعيل شاف ساندي اللي وقفت متنحة والورق وقع منها عالارض وبتوتر صافي بصت في الارض ونزلت اخدت الورق وهي بتقول</p><p></p><p>انا اسفة اسفة جدا . وخرجت وقفلت الباب بسرعة</p><p></p><p>اسماعيل شال زبه ولبس بنطلونه وصافي بسرعة لبست الكلوت بتاعها وخرجت جري علي مكتبها واسماعيل نده على ساندي</p><p></p><p>يا .. يا… . با استاذه</p><p></p><p>ساندي وقفت و بصت وراها</p><p></p><p>اسماعيل :: ممكن تتفضلي في مكتبي بعد اذنك</p><p></p><p>اسماعيل شاف ساندي راجعة دخل مكتبه و وشه في الارض</p><p></p><p>ساندي :: اتفضل حضرتك الورق ده مدام</p><p></p><p>وقبل ما تكمل كلامها</p><p></p><p>اسماعيل :: انا بس حابب اوضح لك</p><p></p><p>ساندي :: مش محتاج حضرتك توضح حاجة انا ميخصنيش اللي بينكم ولا اللي بتعملوه</p><p></p><p>اسماعيل :: بس انا ..</p><p></p><p>ساندي :: يا استاذ اسماعيل اعتبرني مشفتش حاجة حضرتك تراجع الاوراق دي ولو تمام أمضيها</p><p></p><p>ساندي خرجت واسماعيل قعد عالكرسي وهو بينفخ وبيدعك بأيده دماغة</p><p></p><p>ساندي راحت مكتب نور وقبل ما تدخل وقفت قدام مكتب صافي اللي قاعدة علي مكتبها و حاطة وشها في الارض</p><p></p><p>ساندي :: في الشركة ،؟.. في الشركة ياصافي وابتسمت ابتسامة سخرية ودخلت لنور مكتبها.. وشئ جواها قالها متقولش لنور اللي شافتة</p><p></p><p>………..</p><p></p><p>محمد بعت رساله عالواتس ل ياسمين</p><p></p><p>ياسمين طمنيني حصل حاجة</p><p></p><p>ياسمين شافت الاشعار</p><p></p><p>ياسمين :: بقي كدة يا محمد بقي كدة تسبني عريانه ومرميه مش حاسة بالدنيا وتخلي شكلي زبالة قدام اختي</p><p></p><p>محمد :: انا و**** حاولت افوقك لكن انتي كنتي في غيبوبة</p><p></p><p>ياسمين فتسيبني وتمشي وانا مرمية عريانه</p><p></p><p>نفترض كان حد غير اختي اللي شفاني</p><p></p><p>كنت هتفضح</p><p></p><p>محمد :: طب الحمد *** انا كنت خايف جدا ومرعوب</p><p></p><p>ياسمين :؛ كاهو كله بسببك قولتلك مش بشرب الزفت الخمرا</p><p></p><p>محمد :: انا مكنتش عارف ان دماغك خفيفة كدة</p><p></p><p>ياسمين :: انسي اننا نتقابل تاني</p><p></p><p>محمد :: لا مقدرش . اوعي تقولي كدة</p><p></p><p>ياسمين :: محمد انت جيت ناحية كسي ؟</p><p></p><p>محمد :: و**** ما حصل ولا قربت ناحيته</p><p></p><p>ياسمين :: خلاص يا محمد انا هسيبك دلوقتي اختي موجوده في الاوضة معايا</p><p></p><p>وعارفة انك انت اللي عملت كده</p><p></p><p>محمد :: طبعا لما شافتك عريانه كده صممت تعرف مين صح</p><p></p><p>ياسمين :: لا فتحت موبايلي وانا سكرانه مش في وعيي وقرت ووشافت الرسايل اللي بينا كلها</p><p></p><p>محمد :: كله كله ؟</p><p></p><p>ياسمين :: اه كله كله وعرفت انك انت اللي كنت معايا ومصممة اني معرفكش تاني</p><p></p><p>محمد :: وانا اهون عليكي</p><p></p><p>ياسمين :: مانا هونت عليك وسبتني مش في وعيي ومرميه عريانه ايه مخوفتش عليا اتفضح .. يا اخي كان ممكن تلبسني عالاقل هدومي زي ما اختى عملت</p><p></p><p>محمد :: اعمل ايه ساعتها خفت اتقفش</p><p></p><p>ياسمين :: خفت ؟ ومخفتش عليا من الفضيحة.. طب مخفتش وانت بتنيكني وانا مش في وعي ومسبتنيش غير وانت جايب لبنك فيا ؟</p><p></p><p>محمد :: مهما تقولي انتي عندك حق بس انا مش هقدر انك تبعدي عني</p><p></p><p>ياسمين :: خلاص يامحمد بس دلوقت هقفل علشان ندي متخدش بالها اني بكلمك وبعدين</p><p></p><p>نكمل كلامنا</p><p></p><p>محمد :: ماشي بس عايزه اقولك انى بحبك</p><p></p><p>ياسمين :: وانا رغم كل ده عاوزة اقولك ميرسي يا محمد انك مفتحتنيش .. وبحبك ?</p><p></p><p>………</p><p></p><p>ساندي :: علي فكرة شوقي كلمني</p><p></p><p>نور :: كلمك ؟ في ايه</p><p></p><p>ساندي :: عاوزني اقرب بينكم واقولك انه مش هو اللي في المقاطع وانه فيديوهات مفبركة</p><p></p><p>نور :: ده بني ادم كداب..</p><p></p><p>ساندي :: وعدته اني هكلمك</p><p></p><p>نور بعصبيه :: ليه مقولتيش له انت كداب</p><p></p><p>ساندي :: براحة يانور انا عارفة انه بيكدب اكيد ثم هو بلسانه اعترف ليا انه هو وعاوز يعمل معايا ديل</p><p></p><p>نور باستغراب :: ديل ؟</p><p></p><p>ساندي :: اه بيفهمني أنها كانت نزوة وانا بطريقتي اصالحكم على بعض ويديني مقابل</p><p></p><p>نور :: وايه المقابل</p><p></p><p>ساندي :: بصي اللي فهمته اني لازم اجاري شوقي واشوف وراه ايه.. انتي مش عاوزة تعرفي عنه كل حاجة</p><p></p><p>نور :: انا نفسي بس اعرف مين الست دي</p><p></p><p>ساندي :: غلط طبعا.. احنا عاوزين نعرف</p><p></p><p>كل حاجة مش بس الست دي</p><p></p><p>نور :: يعني</p><p></p><p>ساندي :: من الواضح كده ان شوقي جوزك عامل شركة من الباطن هو مقالش صراحة انه معاه شركة بس قال انه هيعني في شركة كبيرة واكيد شوقي لو دي شركتة يبقي بياخد شغل من الشركة دي للشركة بتاعته وهو علي فكرة متخيل اني ست بتاعة مصلحتها واني طماعة علشان كدة وعدني يا بمنصب مهم في الشركة دي يا فلوس</p><p></p><p>نور سرحت وهي بتفكر</p><p></p><p>ساندي :: وعلي فكرة هنتقابل الليله الساعة سبعة.. ايه اروح ؟</p><p></p><p>نور :: اه روحي وقابليه وخليه يجيب كل اللي في بطنه</p><p></p><p>ساندي :: طب احنا عايزين كده نهدي علشان نعرف نلاعب شوقي جوزك .. وكمان انتي لازم تشوفي اسماعيل ده</p><p></p><p>نور :: تفتكري اسماعيل هيكون عارف موضوع الشركة التانية</p><p></p><p>نور :: انا متأكدة ان اسماعيل عنده كل خبايا شوقي</p><p></p><p>نور :: خلاص قابليه وانا هحاول افتح باب ل اسماعيل يخليه يتكلم معايا</p><p></p><p>ساندي :: لازم تدي اسماعيل الامان . وانا كمان من ناحيتي هحاول بردو تفتح سكة مع اسماعيل ونبقي انا وانتي ماشيين علي خط واحد .. اللي تعرف فينا تجيب قراره تعرف التانية ونفكر في كل خطوة هنخطيها مع بعض.. اه كمان صافي مش صاحبتك؟</p><p></p><p>نور :: اه صاحبتي جدا</p><p></p><p>ساندي :: تمام</p><p></p><p>………</p><p></p><p>أمير وسندس قاعدين بيتكلموا ويهزرو في الفيلا ومجيدة ب تراقبهم من بعيد ومضايقة</p><p></p><p>غيرانه من سندس علي امير</p><p></p><p>و وندي وياسمين قاعدين بيلعبو بلايستيشن</p><p></p><p>وياسمين في اوضتها بتكلم محمد وبتحب فيه</p><p></p><p>أمير :: يابت و**** هأضربك</p><p></p><p>سندس :: ايه بت دي ياض انت</p><p></p><p>امير :: مش عاجبك ؟</p><p></p><p>سندس :: لا مش عاجبني</p><p></p><p>امير قرب منها وبصوت واطي .. طب ما تيجي اعمل اللي يعجبك</p><p></p><p>سندس :: بس يخرب بيتك لحد يسمعك</p><p></p><p>امير :: ههههههههه متخفيش طب ما تيجي نروح نلعب احيه</p><p></p><p>سندس :: ههههههه لا مش دلوقت</p><p></p><p>امير :: طب بقولك ايه ما تيجي تلعبي فيه في الخباثة كدة</p><p></p><p>سندس :: بس بقي و**** انت هتفضحنا</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>شيماء :: سارة .. سارة</p><p></p><p>سارة :: ايه يابنتي</p><p></p><p>شيماء :: يابنتي سيبي التليفون من ايدك ايه محرمتيش من المرة اللي فاتت</p><p></p><p>سارة :: انا واخدة بالي متقلقيش</p><p></p><p>شيماء :: طب انتي بتكلمي مين</p><p></p><p>سارة :: هههههه مش هقولك</p><p></p><p>مدير مكتب الحسابات دخل وساره سابت التليفون بسرعة واول ما خرج</p><p></p><p>سارة رجعت مسكته تاني</p><p></p><p>سارة :: ها وبعدين جون قالك ايه</p><p></p><p>عادل المتميز :: مفيش عمال يندب زي الحريم ويقولي مكنش متوقع مني اني افتن عليه واقولك انه بيتناك</p><p></p><p>سارة :: هههههه مانا سمعت كلامك ومطلعة عين امه</p><p></p><p>عادل :: هو اصلا عاوز كدة ومبسوط . بس كان عاوزها تيجي واحدة واحدة ومنك مش مني</p><p></p><p>سارة :: بس هو انا نفسي فيه رجاله كدة</p><p></p><p>يعني ايه المتعة في اني اقل منه ومن كرامته واخليه ميسواش فردة جزمة</p><p></p><p>عادل :: ميوله كدة جوزك بيتثار من كدة</p><p></p><p>سارة :: ده حقيقي .. عارف انا بخليه طول ماهو في البيت لابس اندر وسنتيان وبشتمة وبقيت بخليه يعمل شغل البيت</p><p></p><p>عادل :: ابقي يخليه كمان ينزل وهو لابس الاندر بتاعك .. هتلقيه بقي هايج علي طول</p><p></p><p>سارة :: ههههههه انا فكرت في كدة فعلا</p><p></p><p>والسنتيان كمان</p><p></p><p>عادل :: هو يستاهل كل خير هههههههه</p><p></p><p>طب انا هاجي انيكك قدامة النهاردة</p><p></p><p>سارة :: لا انا عاوزة اشوقة واخليه يتمني اجيبك ..</p><p></p><p>عادل :: اشمعني</p><p></p><p>سارة :: مش بسهوله كدة اعمله اللي بيتمناه لازم اخليه يركع تحت رجلي ويبوس الجزمة في اليوم مليون مرة علشان اخليه يشوفني وانا بتناك</p><p></p><p>عادل :: صحيح المدير مكلمكيش تاني</p><p></p><p>سارة :: شوقي بيه؟ لا</p><p></p><p>عادل ':: طالما شافك وانتي بتكلمي حد وبعتلك زبه وهو اصلا بتاع ستات يبقي اكيد هيكلمك</p><p></p><p>سارة :: مانا عارفة انه هيكلمني . هو اصلا مرفدنيش علشان كدة وعارفة انه بينيك صافي</p><p></p><p>عادل :: نسيت اقولك صحيح.. صافي بتنيك جوزك</p><p></p><p>سارة :: نعم ؟ انت بتقول ايه</p><p></p><p>عادل :: هو بنفسه قالي كدة . صافي بتنيكة وبينكها وحوزها معرص زي جوزك</p><p></p><p>سارة :: انت بتتكلم بجد يا عادل .. جون بيخوني مع صافي</p><p></p><p>عادل :: يعني هكدب عليكي.. و**** ده كلام جون ليا</p><p></p><p>سارة :؛ دانا هطلع ميتين امه</p><p></p><p>عادل :: بالعكس . ده مصلحة كبيرة . عالاقل تعرفي منه تفاصيل علاقته بصافي</p><p></p><p>وتقربي من صافي وتخليها تنططك في الشركة .. بدل ما انتي موظفة كحيانه في قسم الحسابات</p><p></p><p>سارة :: استفاد يعني</p><p></p><p>عادل :: طبعا تستفادي وتبقي ماسكة علي صافي بلاويها</p><p></p><p>……</p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء 34</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>بعد الشغل وهما مروحين</p><p></p><p>فارس :: قولي بقي هو فيه ايه بينك وبين ايمان</p><p></p><p>ايمن :: اشمعني</p><p></p><p>فارس :: طول اليوم نظرات بينكم .. وكلام بعيونكم . واكتر من مرة تقوم وتجي تتكلم معاك وضحك وهزار ولما ابصلها توقف اللي بتعملة</p><p></p><p>ايمن :: انت بتغير عليها</p><p></p><p>فارس :: لا طبعا .. بس عاوز اعرف</p><p></p><p>ايمن :: هههههههه عارف انا امبارح لما سبتك وقولت لك رايح مشوار كنت رايح فين</p><p></p><p>فارس :: كنت رايح فين ؟</p><p></p><p>ايمن :: كنت رايح ل ايمان . في بيتها</p><p></p><p>فارس :: خخخخخخخخخخ احا</p><p></p><p>ايمن :: ايه انت غيران بجد</p><p></p><p>فارس :: لا مش غيران بس بنت المتناكة دي ليه انت .. ليه مش انا</p><p></p><p>ايمن :: لا مانت كمان هتنكها متقلقش</p><p></p><p>فارس :: ازاي</p><p></p><p>ايمن :: يبني ايمان دي شرموطة .. انت لو كنت معانا امبارح كنت هتعرف.. ثم هي بنفسها قالت انها عاوزة تتناك منك بردو</p><p></p><p>فارس :: احلف</p><p></p><p>ايمن :: بس انت ياريس حاول تظبطها بدماغك</p><p></p><p>فارس :: دي بنت المتناكة دي الشهر ده عازمها تلات مرات على طفح بره بعد الشغل</p><p></p><p>ايمن :: خلاص بكرة حاول تظبطها.. بس اسمع مني انا مقولتش حاجة</p><p></p><p>فارس :: ماشي</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>صافي وصلت البيت وهي مش مصدقة اللي حصل في الشركة وشكلها الخرا لما ساندي دخلت المكتب وشافتها وهي بتتناك من اسماعيل</p><p></p><p>ومن ساعتها وهى مش عارفة ساندي قالت لنور ولا ممكن تقول لمين في الشركة وشكلها يبقى خرا</p><p></p><p>دخلت الاوضة وقلعت لبسها وراحت ع الحمام اخدت دوش مايه ساقعه يفوقها</p><p></p><p>وخرجت عملت قهوة و ولعت سيجارة</p><p></p><p>وبعدين اتصلت ب اسماعيل اللي تليفونة عمال يرن ومش بيرد</p><p></p><p>رمت التليفون على الكنبة وشغلت التلفزيون</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>ساندي :: بقولك ايه ماتيجي نروح اي مكان كدة ناكل فيه لقمة ونشرب فنجان قهوة كدة عايزة اتكلم معاكي في حاجه كده شفتها</p><p></p><p>نور :: مع اني مرهقة بس ماشي</p><p></p><p>نور وساندي راحو كافيه</p><p></p><p>طلبو غدا وبعد الغدا طلبو فنجانين قهوة</p><p></p><p>نور :: ها فيه ايه..</p><p></p><p>ساندي :: انا شفت اسماعيل مع صافي في مكتبه في وضع مش حلو</p><p></p><p>نور :: وضع مش حلو ازاي</p><p></p><p>ساندي :: مخل يعني ..</p><p></p><p>نور :: فهميني اللي هو ايه بالظبط</p><p></p><p>ساندي وطت صوتها .. بينكها يانور ..بينكها ياحبيبتي</p><p></p><p>نور :: نعم ؟ صافي ؟ صافي انتي متأكدة ؟</p><p></p><p>ساندي :: اه صافي .. انا دخلت عليهم من غير ما اخبط وشفتهم بعيني</p><p></p><p>نور :: هي الدنيا جري فيها ايه .. انتي يا صافي .. وفي الشركة ..</p><p></p><p>ساندي :: انتي مستغربة ليه انتي مفكره صافي ملاك يعني</p><p></p><p>نور :: اه كنت مفكراها ملاك .. دي متجوزة .. وجوزها غلبان جدا ميستحقش منها كدة</p><p></p><p>ساندي :: طيب انا فيه حاجة في دماغي عاوزة اعملها ومش حابه اعملها من وراكي</p><p></p><p>نور :: حاجة ايه</p><p></p><p>ساندي :: دلوقت انا متأكدة ان صافي خايفة ومرعوبة مني اني افضحها وخايفة ومرعوبة اني احكيلك وده ممكن يخليكي تطرديها من الشركة</p><p></p><p>نور :: مانا هعمل كدة فعلا .. دي سمعة الشركة وواضح ان الشركة فيها بلاوي كتير ومحتاجة تنضيف</p><p></p><p>ساندي :: لا طبعا مينفعش .. انتي مش هتطرديها ولا كأنك عرفتي حاجة .. وانا هاخد رقمها منها وهكلمها وهقابلها وهضغط عليها علشان تعمل اللي نطلبه منها</p><p></p><p>نور :: اللي هو ايه اللي هنطلبه منها</p><p></p><p>ساندي :: هي مش كانت سكرتيرة شوقي</p><p></p><p>وبما اننا شاكين ان اسماعيل يعرف كل حاجة عن شوقي .. وبما ان صافي كانت سكرتيرة شوقي . وبتتناك من اسماعيل</p><p></p><p>تبقي صافي دي اكتر حد هيوصلنا للمعلومات اللي احنا عايزينها</p><p></p><p>نور :: يعني انا معرفتش صح وانتي هتضغطي عليها</p><p></p><p>ساندي :: وكمان ممكن اعشمها انك تزودي مرتبها لو انا طلبت منك</p><p></p><p>نور :: بصي انا متأكدة انك معايا وفي صفي فـ انا معاكي في حاجة عاوزه تعمليها</p><p></p><p>ساندي :: خلاص اديني رقمها</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>حسناء لما روحت البيت وحطت الاكياس في المطبخ خرجت وقلعت العباية وهي مش مصدقة اللي شافته ولا اللي هي عملته ومسكت زب سايكو وخلته يتحرش بيها لغاية ماجاب علي طيزها لبنه</p><p></p><p>بصت في العبايه وهي بتقول يا مصيبتي</p><p></p><p>ده لبنه باين اوى في العبايه</p><p></p><p>الناس قالت عليا ايه</p><p></p><p>اخذت العباية الحمام و نقعتها في المايه وخرجت لكنها كانت حاسه بالهيجان</p><p></p><p>فأتصلت بعباس لو ينفع تروحله الشقة وينكها</p><p></p><p>لكن عباس قالها انه شغال في عربية والزبون قاعد معاه ولسه فيها شغل كتير وهتاخد منه اليوم كله</p><p></p><p>ومكنش قدام حسناء غير انها تطلع خيارة من الكيس ودخلت اوضة نومها وبقت عماله تنيك في نفسها لغاية ما ارتحت</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>ناهد :: انا هفضل كدة كتير</p><p></p><p>اميرة :: وانتي مضايقة ليه</p><p></p><p>ناهد :: اتخنقت . محبوسة في الشقة وخايفة اطلع وكمان شوقي لا حس ولا خبر من يوم ما اتنقلت للشركة دي</p><p></p><p>اميرة :: مش اسماعيل بيجي يدينا فلوس ويشوف طلباتنا</p><p></p><p>ناهد :: ايوة بس حاسه نفسي في سجن</p><p></p><p>اميرة :: ياستي احمدي **** اي حد مكانه كان رمانا زي الكللابب ولا فكر فينا . انتي فاكر اللي زينا له تمن . ده شوقي كدة عامل معانا الصح . جايب لينا شقة ومتاوينا وبيدينا فلوس</p><p></p><p>ناهد :: علشان خايف علي نفسه مش بيعمل *** بردو</p><p></p><p>اميرة :: طب انتي عاوزة ايه دلوقت</p><p></p><p>ناهد :: مش عارفة بس حاسه نفسي ابقي حرة واخرج من السجن ده</p><p></p><p>اميرة :: طب نصبر شوية</p><p></p><p>ناهد :: انا بفكر اسيب الشقة دي واطفش</p><p></p><p>اميرة :: هههههههه وبعد ما تطفشي هتروحي فين</p><p></p><p>ناهد :: م ده اللي معجزني ان مفيش مكان اروح له</p><p></p><p>………..</p><p></p><p>نور دخلت اوضتها وقلعت هدومها واترمت علي السرير وهي بتفكر في الكلام اللي قالت ساندي عن صافي وانها بتتناك من اسماعيل وبدات تفكر ازاي واحدة زي صافي متجوزة وفي نفس الوقت بتتناك من غير جوزها .. وكمام في مكان شغلها</p><p></p><p>وبدأت تفكر في حرمانها الجنسي وتعطشها للزب</p><p></p><p>لحظات من التفكير وهي سرحانه وايدها لا اراديا بدأت تتمشي علي جسمها وهي بتفتكر كلام ساندي . حبي جسمك واتغزلي فيه .. واطلقي العنان لخيالك</p><p></p><p>وراحت بخيالها لبعيد لبعيد جدا واتخيلت نفسها مكان صافي وانها هي اللي بتتناك منه في المكتب</p><p></p><p>وكانت نتيجة خيالها شعرت بهياج جنسي وايدها نزلت لكسها وجسمها بدأ يتلوي ويتفاعل مع حركات ولمسات صوابعها في كسها</p><p></p><p>والايد التانيه راحت تفعص في بزازها</p><p></p><p>هياج صحي الغريزه اللي جواها وبدأ كسها يفرز افرزات جنسية وصوابع ايديها بتدخل جوه كسها من فوق الاندر</p><p></p><p>واهاتها بدأت في الخروج</p><p></p><p>ايدها دخلت من تحت الاندر وصوابعها دخلت جوه كسها والايد التانيه ماسكه حلمه بزها وعماله تفرك فيهم</p><p></p><p>فاقت بعد لحظات وقررت انها تعمل بنصيحة ساندي وفتحت تليفونها وكتبت علب محرك البحث افلام جنسية</p><p></p><p>وبدأت تشغل الافلام وتتفرج عليها</p><p></p><p>ساعة ونص وهي مابين انها تتفرج وتتخيل نفسها مكان البطله وانها هي اللي بتتناك ومابين انها بتلعب في كسها وبزازها وجابت شهوتها مرتين وبعدها قامت وحست بالفعل ان هرومانات السعادة عندها ارتفعت</p><p></p><p>دخلت الحمام اخدت دوش وخرجت طفت نور اوضتها ونامت .. وكأنها من سنين لم تشعر بهذه الراحة الجسدية</p><p></p><p>…..</p><p></p><p>ساندي بعد ما دخلت اوضتها وقلعت هدومها واخدت حمام خرجت واتصلت ب صافي</p><p></p><p>صافي :: الو . ايوة مين معايا</p><p></p><p>ساندي :: انا ساندي يا صافي</p><p></p><p>صافي بتوتر شديد :: ااه . اهلا مدام ساندي</p><p></p><p>ساندي :: انا اخدت رقمك من نور قولت ليها اني حابه اتعرف بيكي . وعلي فكرة مقولتش ليها علي اللي شفته النهاردة في مكتب الاستاذ اسماعيل</p><p></p><p>صافي بقلق وخوف :: اه . طيب اتصالك دلوقت يعني ايه مناسبته</p><p></p><p>ساندي :: مفيش ياحبيبتي بس محتاجة اقعد معاكي .. اصلي فكرت لو انا قولت ل نور علي اللي شفته جايز جدا .. لا هو مش جايز هو اكيد انتي والاستاذ اسماعيل تبقوا من بكره بره الشركة</p><p></p><p>صافي حاولت تبان انها متمالكة اعصابها لكنها خايفة ومتوترة جدا وكلام ساندي صح مليون في المية</p><p></p><p>طيب ممكن اعرف بس انتي عاوزة مني ايه</p><p></p><p>ساندي :: نتقابل ونتكلم ده لو معندكيش مانع</p><p></p><p>صافي :: نتكلم في ايه</p><p></p><p>ساندي :: لما اقابلك بقي .. ها ايه رائيك</p><p></p><p>فاضية دلوقت ؟</p><p></p><p>صافي :: دلوقت ؟ انا لسه راجعة من الشركة ..</p><p></p><p>ساندي :: طب مانا لسه راجعة .. طيب خلاص نخليها بالليل</p><p></p><p>صافي :: ماشي بالليل يكون احسن</p><p></p><p>ساندي قفلت وصافي بعد المكالمة بقت عمالة تلف في الشقة زي المجنونة ومش عارفة تعمل ايه</p><p></p><p>رنت علي اسماعيل لقت تليفونه مقفول</p><p></p><p>بقت زي اللي عليها بيضة .. خايفة جدا تترفد.من الشركة</p><p></p><p>مقدرتش تستني ل بالليل واتصلت تاني بساندي وقالت ليها خلاص هي مستعدة تقابلها</p><p></p><p>ساندي :: هلبس ونتقابل .. تحبي نتقابل فين</p><p></p><p>صافي :: طيب هو ينفع نتقابل عندي</p><p></p><p>ساندي :: اه ينفع بس جوزك ؟</p><p></p><p>صافي :: جوزي في شغله وحتي لو جه وانتي عندي مش هيضايقنا</p><p></p><p>ساندي :: خلاص انا هلبس دلوقت وهخرج</p><p></p><p>وانا ماشيه هكلمك</p><p></p><p>صافي :: ماشي</p><p></p><p>صافي قفلت معاها ولبست هدومها وانتظرت تليفون ساندي</p><p></p><p>توتر وخوف ورعب من المقابله لكن كان جواها شعور ان ساندي هتستغلها لكن في ايه مش عارفة</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>شوقي :: سكرة .. يا سكرة</p><p></p><p>سكرة :: ايوة يا شوقي بيه</p><p></p><p>شوقي :: أنا مش قولتلك طول ما احنا لوحدنا في الفيلا ومفيش حد عاوزك تتعاملي معايا علي انك ست البيت وانا خدامك</p><p></p><p>سكره :: ماهو يا شوقي بيه مش قادرة العين عمرها ما تعلى ع الحاحب</p><p></p><p>شوقي :: علي فكره انا طلبي ده بجد . انا عاوز كدة وعاوزك كل ما نكون لوحدنا تشتتميني وتطلبي مني ابوس رجلك</p><p></p><p>سكرة :: ماهو يابيه</p><p></p><p>شوقي :: مفيش بيه انتي مش بتفهمي</p><p></p><p>وراح نازل تحت رجليها وفضل يبوس فيها ويلحس صوابعها..</p><p></p><p>انا عاوز اكون كدة.. افهميني.. وكمل بوس ولحس في رجليها</p><p></p><p>سكرة :: طيب خلاص طالما انت اللي عاوز كده .. بوس رجل ستك يا…</p><p></p><p>شوقي :: قوليها بقي</p><p></p><p>سكرة بخجل وهي بتضحك من جواها علي شوقي . يا كلبي</p><p></p><p>…..</p><p></p><p>الساعة 8 المغرب امل قاعدة في الصاله مشغله التليفزيون ومحمود ابنها نايم علي الكنبه بيتفرج علي كارتون الباب اتفتح ورجب دخل</p><p></p><p>رجب :: ازيك يا محمود عامل ايه دلوقت</p><p></p><p>محمود :: الحمد ***</p><p></p><p>امل :: ايه عملت ايه</p><p></p><p>رجب :: ركبنا نص الرفوف ولسه بكره هنكمل</p><p></p><p>امل :: يعني الصنايعية مشيوا</p><p></p><p>رجب :: اه مشيوا</p><p></p><p>امل :: اجبلك فاكهة من بتوع سايكو</p><p></p><p>رجب :: لا انا هقوم اخد دوش الاول وبعدين اتعشي</p><p></p><p>امل قامت تعمل الاكل لرجب علي ما استحمي وخرج .</p><p></p><p>اكل وشرب الشاي ..</p><p></p><p>امل :: ماتيجي ندخل اوضتنا انا ليا مزاج اسمع باقي حكايتك</p><p></p><p>امل دخلت الاوضة وطلعت اندر من بتوعها وقميص نووم وحطتهم قدام رجب اللي دخل وقعد علي السرير</p><p></p><p>امل :: البس دول يا متناك</p><p></p><p>رجب :: هههههه انتي لسه هايجة</p><p></p><p>امل :: اه هايجة اوي</p><p></p><p>رجب :: تصدقي انا كمان هايج من ساعة ما عرفت ان سايكو ناكك</p><p></p><p>امل :: طب قوم ياخول البس دول علي ما انا كمان اخرج اعملي كوباية قهوة واجي</p><p></p><p>رجب :: ايه ده علبه السجاير دي بتاعة مين</p><p></p><p>امل :: بتاعتي .. نزلت اشتريتها</p><p></p><p>رجب :: انتي خلاص قررتي تدخني علي طول</p><p></p><p>امل ابتسمت وقالت:: اه</p><p></p><p>امل خرجت عملت فنجان قهوة ورجعت لرجب لقته قاعد مستنيها وهو لابس قميص النوم</p><p></p><p>امل :: شكلك حلو اوي يا متناكة بقميص النوم . ناقص بس تحلق شعر جسمك كله</p><p></p><p>رجب :: لسه مفكر في اني احلق شعري</p><p></p><p>امل :: طب ما تقوم تشيل شعر جسمك كله رجب :: دلوقت !</p><p></p><p>امل :: اه دلوقت</p><p></p><p>رجب قلع تاني لبس مراته من عليه ولبس تيشرت وشورت ودخل الحمام .. حلق شعر جسمه كله .. مسبش شعره في جسمه كله</p><p></p><p>ورجع ل امل اللي كانت مولعة سيجارة وقاعدة مستنيه الخول بتاعها</p><p></p><p>رجب دخل وقلع التيشرت والشورت ووقف قدام السرير ل امل وهو بيلف بجسمه كله وبيفرجها علي جسمه</p><p></p><p>امل حطت السيجارة في الطفايه وقامت لرجب</p><p></p><p>يخرب بيت امك .. انت بعد ما حلقت شعر جسمك بقيت ولا المرا</p><p></p><p>وريني كدة يا خول طيزك وفتحت بأيدها طيزو</p><p></p><p>امل :: من حقهم ينكوك يا خول .. ايه ده . ده خرمك باين للاعمي انك مفشوخ نيك</p><p></p><p>وراحت ممشيه صباعها علي خرم طيزو ومبعبصاه</p><p></p><p>يلا يالبوه البسي الاندر والقميص واحكيلي عند امجاده يا متناكة</p><p></p><p>رجب لبس الاندر وبعده القميص وطلع عالسرير جنب امل وبدأ يحكي ليها</p><p></p><p>مر الاسبوع وكنت عرفت ازاي افك التكييف وانضفة وجه الوقت اللي المفروض</p><p></p><p>نروح فيه لفيلا مكرم بيه</p><p></p><p>قبلها بيوم لقيت الاسطي سيد بيتصل بأكرم بيه وبيقوله علي ميعادنا بكره ومكرم بيه قاله اه</p><p></p><p>الصبح الاسطي سيد قالي انت اللي هتيجي معايا انا هوصلك للفيلا وانا هسيبك هناك علشان عندي مشوار ولما تخلص تستناني</p><p></p><p>وانا هاجي اخدك</p><p></p><p>امل :: اه بعد ما مكرم بيه ينيكك</p><p></p><p>رجب :: انا مكنتش فاكر كدة انا كنت فاكر اني رايح انضف التكييفات</p><p></p><p>امل :: وطلع مكرم هو اللي هيسلك تكييفك ويكيفك</p><p></p><p>رجب :: احلي تكييف ههههههه</p><p></p><p>دخلنا انا وسيد قابلنا مكرم بيه في الجنينه</p><p></p><p>كان قاعد بيشرب قهوتة</p><p></p><p>قعدنا معاه وخلي الخدامة بتاعتة تجيب ليا عصير مانجا ولقيته طلع علبه صفيح لونها دهبي من جيبه وطلع برشامة لونها ملونة بتلات الوان وقالي خد دي اشربها مع العصير</p><p></p><p>بصيت عليها وعلي شكلها ابتسمت اول مرة اشوف برشامة بالشكل ده</p><p></p><p>سيد قالي :: دي هتخليك مركز جدا ابلعها ..وقال ل مكرم .. طب مفيش حباية ليا</p><p></p><p>مكرمة ادلة تلات حبيات وهو بيقوله تدلل انت يا ابو السيد</p><p></p><p>بلعت الحباية بالمانجا وانا بردو مش فاهم وسيد شرب قهوتة مكرم بيه اخد سيد علي جنب ولمحت مكرم بيطلع له فلوس</p><p></p><p>امل :: اه دي حبايه علشان وهو بينكك متجبش لبنك بسرعة وتفصل . ده عاوزك طول القعدة معاه هايج</p><p></p><p>رجب :: **** ينور عليكي ياخبره هههههه</p><p></p><p>امل:: انا بردو اللي خبرة يا خول دانت طلعت خبره كبيرة في المنيكة ياخول .. كمل يا كسمك هههههه</p><p></p><p>وبعدين سيد مشي بعد ما وصاني ان مكرم بيه مينفعش ازعله وانه اي حاجة يطلبها مني اعملها</p><p></p><p>كل ده كنت فاهم انه بيتكلم عن الشغل</p><p></p><p>سيد مشي ومكرم بيه قالي تعالي بقي اوريك الشغل اللي هتعمله</p><p></p><p>دخلنا الفيلا جوه وكانت بالنسبالي جنه</p><p></p><p>عمري ما شوفت حاجة بالشكل ده .. اتوهمت بالاثاث والوسع بتاعها والديكورات اللي فيها</p><p></p><p>اخدني ولقيته دخلني اوضة النوم بتاعته وقالي انا بس هستأذنك ادخل بس الحمام وبعدين اجيلك</p><p></p><p>بصيت لقيت فيه تكييف في الاوضة . تخيلت انه جايبني الاوضة علشان انضف ده بس هو مقالش اعمل حاجة غير اني استناه</p><p></p><p>الحمام كان في الاوضة والباب بتاعها ازاز شفاف والمفروض فيه ستارة</p><p></p><p>الغريب بقي انه مقفلش الستارة وبدأ يقلع هدومة كلها</p><p></p><p>شفته من بره وحسيت بنار في جسمي</p><p></p><p>وبقيت عمال اشوفة وهو بيستحمي ومنظر زبه قدامي جنني .. نفسي اقوم وادخل معاه واخليه ينكني</p><p></p><p>علي ما مكرم بيه خرج كنت انا استويت وبنطلوني اتخرق سيلان من هيجاني</p><p></p><p>اللي مكنتش اتوقعة نهائي ان مكرم بيه خرج من الحمام عريان ملط وزبه قدامه مدلدل</p><p></p><p>ولقيته قرب مني ووقف قدامي وحط ايده علي شعري وقال</p><p></p><p>قوم حبيبي روح الحمام وخد دوش</p><p></p><p>بصيت له مش عارف اقول ايه وفضلت قاعظ مكاني</p><p></p><p>ردد الكلمة تاني ومد ايده قدام ايدي</p><p></p><p>قومت زي ما طلب مني ودخلت الحمام</p><p></p><p>قلعت هدومي كلها وانا مكسوف . بس كنت خلاص فهمت سيد بعتني له علشان ينكني</p><p></p><p>امل :: احساسك كان ايه</p><p></p><p>رجب :: هيجان ابن متناكة وزبي كان واقف مش عاوز ينام كأنه حديدة</p><p></p><p>امل :: ده اكيد بسبب البرشامة اللي اخدتها</p><p></p><p>رجب :: ده اكيد طبعا بس بردو انا شفت زبه من هنا وجسمي كله سخن وطيزي حسيت فيها هيجان من جوه ابن متناكة .. هيجان من خرمي من جوه واصل لزبي</p><p></p><p>دخلت الحمام وقلعت ونزلت تحت الدوش</p><p></p><p>ويدوب بحط شامبو من العلبه اللي قدامي</p><p></p><p>ولقيت الباب بيتفتح ومكرم بيه دخل ووقف ورايا ولزق فيا</p><p></p><p>حسيت بزبه بين فلقات طيزي وايده بتحضني . لقيت جسمي كله ساب وطيزي بتفتح وتقفل عايزه تبلع زبه وايده راحت لبزازاي ومسك حلماتي وبقي عمال يفرك فيهم وزبه دخل علي خرم طيزي.. حسيت بسخونيه رغم ان المايه نازله علي جسمي وداخله بين زبه وبين خرم طيزي الا مكنتش مبرده حاجة وكنت هايج عالاخر وراسي لقيتها بترجع لورا بتسند عليه وايده بتفرك وتفرك في بزازي وزبه مدقور في خرم طيزي</p><p></p><p>بدأت احرك طيزي وانا هايج زي الست الشرموطوطة وادفع خرم طيزي علي راس زبه اوي</p><p></p><p>لقيت ايده نزلت ومسك زبي وقفش فيه اووي وحضني اووي وشفايفة عماله تبوس في ضهري</p><p></p><p>وخدني لغاية ما لزقني في الحيطة ورفع رجلي الشمال لفوق بأيد وواقفةعلي رجلي اليمين وبأيده من تحت مسك زبه وبدأ يدخله في طيزي</p><p></p><p>اول ما حسيت بزبه بيشق طيزي وبيدخل جوايا حسيت برعشة بنت متناكة في جسمي كله وحسيت ل اول مرة اكلان في بزازي وحرقان في خرم طيزي وزبي هايج اوي</p><p></p><p>دخل زبه كله في طيزي . حشرو كله جوايا ولقيت حضني من وسطي بقوة رهيبه</p><p></p><p>وبدأ يدفع زبه اللي كان اصلا كله جويا ويعصرني بينه وبين الخيطة ويسحب زبه براحة من طيزي ويرجع تاني يدخله للاخر</p><p></p><p>يسحبه ويرجع يدخله</p><p></p><p>فضل اكتر من خمس دقايق وهو بينكني بالوضع ده .. بعدها طلع زبه من طيزي ولفني وخلاني سندت بضهري علي الحيطة ولزق فيا وهو بيحضنني وزبه بقي ببن وراكي داخل تحت بيضاني وزبي في مدقور بطنه .. حضني اووي وهو بيبوس شفايفي . فضل يبوس شفايفي كانه بيبوس مرة ويسحب لساني ويمص فيه وبعدين نزل لتحت رقبتي يبوس وهو هايج عليا ونزل لحلماتي وبقي عمال يمص فيهم ويرضع ويعضعض في حلماتي ويشدهم</p><p></p><p>حسيته في الوقت ده كانه بينيك مره مش ولد</p><p></p><p>وليقته رفعني من تحت بأيده وشالني وبدأ ينزلني علي زبه وانا بأيدي من ورا من تحت بقيت لظبط معاه راس زبه علي خرم طيزي لغاية ما زبه بقي قصاد خرمي وراخ منزلني عليه</p><p></p><p>اول ما زبه دخل في طيزي ونزلت عليه</p><p></p><p>لقيت نفسي ل اول مرة اروح لشفايف راجل زيي واخدهم وافضل ابوس فيه وامص فيهم كاني جوزي وانا مراته</p><p></p><p>وهو عمال ينزل بوسطه لتحت ويطلع لفوق وزبه داخل خارج في طيزي</p><p></p><p>شوية وراح واخدني وهو شايلني ونزل بيا عالارض ونيمني علي ضهري علي الارض</p><p></p><p>رفعتلي رجلي وهو ساحبني من وسطي وبيشدني عليه وشغال فيا نيك</p><p></p><p>شويه ولقيت ايده مسكت زبي وبقي عمال يدعكلي فيه وهو بينكني وانا بتاوه واتشرمط</p><p></p><p>ساب زبي وانا كملت بأيدي دعك في زبي وانا في قمة هيجاني لكن الغريب زبي مجبش لبن رغم المدعكة اللي شغاله فيا والهيجان الرهيب اللي كنت فيه</p><p></p><p>بعد ما مكرم اتكيف من الوضع ده خلاني نمت علي الارض علي بطني تحت الدوش</p><p></p><p>وطلع فوق مني والمايه نازله علينا</p><p></p><p>قعد علي وراكي تحت طيزي وفتح طيزي بأيدو الاتنين ونزل بزبه علي خرم طيزي وبقي عمال يفرش لخرم طيزي من غير ما يدخله . بعدها ساب طيزي اللي قفلت علي زبه وايده مسكت زبه وغرز راس زبه في طيزي ونام فوقي</p><p></p><p>وبدأ ينيك فيا تاني وهو نايم فوقي</p><p></p><p>وبدأت انا تاني اتلوي تحت منه من هيجاني</p><p></p><p>واطلب منه ينيك فيا وينام عليا ويفشخني</p><p></p><p>كنت هايج ومش شبعان وبقيت بقفل خرمي علي زبه علشان ميسحبش زبه من طيزي ويفضل ينيك فيا</p><p></p><p>قام من فوقي ومسكني من ايدي وخرجنا من الحمام عريانين لغاية السرير</p><p></p><p>لقيته نيمني علي طرف السرير ورفع رجلي وحط مخط تحت طيزي وبقيت مقلوب</p><p></p><p>وخرم طيزي قصاد مرمي بصره</p><p></p><p>نزل وفضل يلحس خرم طيزي وهو ماسك زبي وعمال يدعك فيه ووصوابعة تبعبصني مرة صباع ومرة اتنين وتلاته</p><p></p><p>لغاية ما دخل اربع صوابع في طيزي</p><p></p><p>فشخني حرفيا وبعدها راح قايم وسحبني لبره السرير اوي وكنت هقع</p><p></p><p>ورفع رجلي ودخل زبه جوه طيزي</p><p></p><p>في اللحظة دي مقدرتش اقاوم الهيجان ولقيت زبي منزل شلال لبن ومكرم مسك زبي وهو مدخل زبه جوايا وبقي عمال يضربلي عشرة لغاية ما نزلت لبني كله</p><p></p><p>وبصباعة بيشيل اللبن من بطني وزبي وبحطهولي في في بوقي</p><p></p><p>ببلع لبن زبي من ايده وهو كمل فيا نيك</p><p></p><p>فضل ينيك فيا وانا لسه هايج مش شبعان من زبه اللي داخل خارج يحك في جدران طيزي</p><p></p><p>بعدها قالي فلقس علي طرف السرير</p><p></p><p>طلعت وفلقست له ولقيته فتح طيزي وتف فيها وبدأ يبعبصني بصباع واتنين لغاية ما حط بردو اربع صوابع ويلف صوابعة جوه طيزي ويوسعها اكتر ماهي واسعة وبعدين</p><p></p><p>مسكني من لحم طيزي ودخل زبه</p><p></p><p>لكن المرة دي مش نيك علي طول وسريع</p><p></p><p>ايده مسكتني من لحم طيزي وهو مدخل زبه جوايا . وبقي عمال يسحب زبه للاخر</p><p></p><p>ويرجع بقوة يدكه في طيزي وصوت تسقيف لحمة في لحمي بيعلي وصوت اهاتي يجلجل في الاوضة وانا بتناك بالقوة دي والمتعة الرهيبه دي</p><p></p><p>فضل مكرم بيه ماسكني وعمال يسحب زبه من طيزي ويرجع يدخله جويا بكل قوة ورزع وبعدين حضني من وسطي ولزق فيا وهو بيشدني عليه وبدأ النيك بقوة اكبر وسرعة متواصله وحسيت انه هيموتني من شده مسكته فيا وهيجانة عليا</p><p></p><p>وحسيت في لحظة بلبن سخن مولع بينزل في طيزي .. لحظة عمري ماهنساه وانا حاسس بنافورة لبن سخن بينزل في مطيزي ومعدتي وبعد ما طلع زبه حسيت بخرمي بيفتح وبيقفل لوحده ومش عارف اتحكم فيه</p><p></p><p>امل :: يحرق ميتين ام كدة..انت هيجتني</p><p></p><p>رجب:: وانا اعمل ايه . دانا لما افتكرت هجت عالاخر</p><p></p><p>امل :: كمل ياخول</p><p></p><p></p><p></p><p>………….</p><p></p><p>ساندي اتصلت علي صافي وقالت ليها انها راكبه اوبر تلت ساعه وهتبقي عندها</p><p></p><p>وكان جوزها فادي جه من شغله وصافي قالت له زميلتها في الشغل جاية ليها ونبهت عليه ميخرجش عليهم ويخليه في اوضة نومهم</p><p></p><p>بعد نص ساعة ساندي اتصلت عليها وقالت ليها انها تحت البيت</p><p></p><p>صافي فتحت باب الشقة وانتظرتها لغاية ما طلعت</p><p></p><p>سلمت عليها ودخلتها اوضة الضيوف وسألتها تشربي ايه</p><p></p><p>ساندي :: لا مش مهم انا مش جاية اضايف لكن الجايات هتبقي كتير اكيد تبقي تشرب بعدين</p><p></p><p>صافي قعدت وانتظرت ساندي تتكلم</p><p></p><p>ساندي طبعا انتي عارفة انا شفت ايه</p><p></p><p>صافي :: اه عارفة</p><p></p><p>ساندي :: ده حلو توقعت هتنكري وتقولي اثبتي والكلام ده مع اني لو كلمت نور وحكيت ليها اللي شوفته مش هتكدبني</p><p></p><p>وقرار رفدك انتي اسماعيل هتمضيه قبل ما اخلص كلامي</p><p></p><p>صافي :: طبعا انا عارفة الكلام ده وواثقة منه .. فياريت تقولي طلباتك علشان متقوليش ل نور وتطردني</p><p></p><p>ساندي :: برافو . انتي زي ما توقعت علي فكرة ذكيه وذكية جدا وده هيريحني ويريحك كتير</p><p></p><p>ساندي :: طبعا انتي اكيد شوفتي الفيديوهات اللي اتسربت لشوقي بيه</p><p></p><p>صافي :: وانا ايه علاقتي بيهم</p><p></p><p>ساندي :؛ لسه بقول عليكي ذكيه .. عموما انتي شوفتيهم صح</p><p></p><p>صافي :: ومين مشافش الفيديوهات دي</p><p></p><p>ساندي :: انا .. انا مشفتهمش .. المهم</p><p></p><p>صافي :: اه ياريت تقولي المهم</p><p></p><p>ساندي قامت واتمشت في الاوضة وهي بتبص في كل ركن فيها</p><p></p><p>نسيت اقولك شقتك تجنن وزوقك تحفة</p><p></p><p>صافي :: ميرسي</p><p></p><p>ساندي :: طيب انا شاكة ان اسماعيل يعرف كل بلاوي شوقي وكل التعاملات</p><p></p><p>اللي بيعملها شوقي من ورا الشركة انا مش شاكة لا انا متأكد ان اسماعيل علي درايه كاملة بيها</p><p></p><p>صافي :: لا دي انا معرفهاش</p><p></p><p>ساندي بصت ل صافي ووطت عليها وقالت .. وانتي بقي عايزني اصدق ؟</p><p></p><p>ودانا شفته بعيني وهو مخليكي موطيه واندرك مقلوع وسانده بأيدك علي مكتبه وهو مدخل زبه في كسك من ورا</p><p></p><p>عايزة تفهميني انك مش عارف اسماعيل يعرف ايه .. طب ازاي</p><p></p><p>صافي بعصبيه وايه علاقة ده بده مش فاهمة</p><p></p><p>ساندي :: هششش مبحبش الصوت العالي</p><p></p><p>انا في بيتك عيب</p><p></p><p>صافي :: طيب انا مطلوب مني ايه بالظبط</p><p></p><p>ساندي :: كدة احبك .. عاوزة اعرف كل حاجة يعرفها اسماعيل ..عن تعاملات شوقي اللي لحسابه من بره الشركة</p><p></p><p>وكمان عاوزة اوصل للبنت اللي شوقي كان معاها في الفيديوهات</p><p></p><p>من الاخر كدة انا متأكدة ان فيه بلاوي حصلت وبتحصل</p><p></p><p>صافي :: طب وانا اضمن منين اني مش هترفد من الشركة بعد ما اعملك اللي انتي عايزه</p><p></p><p>ساندي :: كلمتي .. هي الضامن الوحيد ليكي وبيكي او من غيرك انا هوصل للكل المعلومات اللي عايزها</p><p></p><p>صحيح هو انتي مرتبك كام</p><p></p><p>صافي :: عشرين الف</p><p></p><p>ساندي :: مبلغ كبير ويستحق انك تعملي اي حاجة علشان تحافظي علي التلاتين الف</p><p></p><p>صافي :؛ انا قولت عشرين</p><p></p><p>ساندي :: لا ماهو هيبقي تلاتين الف</p><p></p><p>صافي فرحت .. طيب خلاص موافقة</p><p></p><p>بس اديني وقت اجمع المعلومات</p><p></p><p>ساندي :: علي فكرة نسيت اقولك جسمك جامد اوي عجبني.. يلا انا همشي دلوقت</p><p></p><p>ولينا كلام كتير مع بعض</p><p></p><p>…………</p><p></p><p>رجب :: بعد ما مكرم جابهم فيا قام وراح مولع سيجار ورن علي الخدامه تطلع ليا</p><p></p><p>اكل</p><p></p><p>الخدامة جابت الاكل ودخلت علينا واحنا عريانين</p><p></p><p>انا عريان زي ما امي ولدتني ومكرم بيه قاعد علي كرسي هزاز مولع سيجار وقدامه زجاجة خمره وكاس وبيشرب</p><p></p><p>الخدامة دخلت حطت الاكل وخرجت</p><p></p><p>ولقيت شوقي بيقولي كل</p><p></p><p>قومت بصيت علي الصنية لقيت ما لذ وطاب من الاكل فراخ ولحمة ورز وطبيخ بطاطس ولسان عصفور</p><p></p><p>اكلت وبعدها بسأله هو الاسطي سيد هيجي امتي قالي يجي براحته لسه بدري</p><p></p><p>قومت علشان البس هدومي طلب مني اسيب هدومي مكانها وافضل عالسرير زي ما انا</p><p></p><p>فضلت في مكاني اكتر من نص ساعة</p><p></p><p>ومكرم بيه قاعد علي الكرسي الهزاز بتاعة</p><p></p><p>قدام شباك كبير من الالوميتال بيبص علي الجنينه</p><p></p><p>شوية ولقيته قام ووقف قدامي وقالي تعالا حبيبي مص زبي… قومت ووقفت علي ايدي وانا مفلقس واخدت زبه بين شفايفي امص وارضع فيه وايد مكرم بيه مسكاني من شعري وبقي عمال يدخل زبه ويخرجة وكأنه بينكني مش بيخليني امص</p><p></p><p>لدرجة انه دخل زبي للاخر وكنت حاسس اني خلاص هشرق ومش عارف اتنفس</p><p></p><p>بعدها لقيته قالي تعالا حبيبي</p><p></p><p>نزلت من علي السرير وخلاني وقفت قدام الشباك وشي ناحيه الجنينة وضهري ناحيته</p><p></p><p>وجاب زجاجة فيها سائل زي الزيت ودلق علي ظهري وعلي طيزي . وحط علي زبه وغرق ايده وراح لزق فيا من ورا</p><p></p><p>ومسك زبي ملاه زيت وبقي عمال يدعكلي فيه وهو لزق فيا وزبه مع الزيت والاحتكاك بخرم طيزي هيجني ورجع خرمي ينبض وينفض واحس بخرمي بيفتح ويقفل</p><p></p><p>وزبه اخترق طيزي ودخل جويا ولقيت مكرم بيه لزقني في الزجاج بتاع الشباك</p><p></p><p>وهات يا نيك في طيزي وخرمي وايده بتضرب لحم طيزي اللي بيرج مع الصوت بتاع الطرقعة</p><p></p><p>فضل زبه يدخل فيا ويخرج وانا بقفل طيزي علي زبه وكاني رافض خروجة من طيزي ولقيت ايده الاتنين دايسه علي راسي عصراها في زجاج الشباك وانا فلقست له</p><p></p><p>وبقي شغال يدخل ويخرج زبه بكل قوة</p><p></p><p>شوية ولقيت الخدمة فتحت الباب ودخلت</p><p></p><p>الغريب ان مكرم بيه موقفش نيك فيا ولا هي اتصدمت وكأن اللي بيحصل عادي ومتعودة عليه</p><p></p><p>انا بتناك وبتوجع وعيني علي الخدامة اللي لقيتها قفلت الباب وبدأت تقلع هدومها</p><p></p><p>امل :: هي الخدامة دي كانت صغيرة في السن</p><p></p><p>رجب :: في حدود اربعين سنه</p><p></p><p>امل :: كمل حصل ايه يابن المتناكة يا مهيجني</p><p></p><p>رجب الخدامه قلعت كل هدومها و فضلت بس بالاندر</p><p></p><p>ولقيت مكرم شدني بعيد عن الشباك ولقيت الخدمة جت قدامي ونزلت علي ركبها واخدت زبي بين ايدها تدعك فيه وبعدين اخدته جوه بوقها</p><p></p><p>شعور تاني مختلف اللي حسيت بيه .. هيجان مهما حكيت عنه عمري ما هقدر اوصفة . لما واحدة ست تمص في زبي وتلحس في بيضاني وواحد ورايا مدخل زبه في طيزي وشغال فيا نيك</p><p></p><p>فضلت هي تمص وتلعب في بيضاني وتلحس فيهم ومكرم بيه ماسكني من وسطي وشغال فيا نيك</p><p></p><p>شويه وراح منيمني علي ع السرير علي ضهري والخدامة طلعت فوق وشي ونزلت وهي جايبه الاندر بتاعها علي جنب ونزلت بكسها علي لساني</p><p></p><p>ومكرم بيه رافع رجلي لفوق وهي راحت مسكهم بأيدها وهو راح مدخل زبه في طيزي وايده مسكت زبي</p><p></p><p>وانا مسكتها بأيدي من وسطها ونزلتها اكتر وبدأت الحس كسها</p><p></p><p>مكرم بينكني وهي ماسكة رجلي وهو ماسك زبي بيدعكة وبينكني وانا بلحس كسها .. وفجأءة لقيت اللي بتعمل حمام مايه جوه بوقي</p><p></p><p>سابت رجلي ومكرم مسكهم وكنت اتغرقت من مية كسها وبلعت بما فيه الكفاية من مايتها وبدأت الحس تاني كسها</p><p></p><p>شوية ومكرم خلاني نمت علي بطني وفلقست له وهو طلع فوق السرير ووقف ورايا ونزل بزبه علي خرمي ودخله والخدامه قعدت قدامي وهي فاتحة رجليها ليا وقربت كسها مني ورجعت الحس تاني كسها</p><p></p><p>ايد مكرم بيه الاتنين حضنني من وسطي وشغال فيا نيك لغاية ما حسيت للمرة التانية شلال لبن نازل جوه طيزي .</p><p></p><p>نمت علي بطني ونفس الشعور بخرمي الهايج وهو بيفتح ويقفل وبينزل اللبن من طيزي علي بيضاني وعلي الملاية</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع والثلاثون من قصة اولاد الذوات</p><p></p><p></p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء ٣٥</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>ساندي مشيت من عند صافي و صافي قاعدة بتفكر تعمل ايه بس اكيد العرض اللي عرضته ساندي مش وحش بالعكس جميل جدا لكن ازاي تقدر تحمي نفسها</p><p></p><p>من الشغل اللي كان بيتعمل عن طريقها</p><p></p><p>دي ممكن لو كشفت عنه اقل حاجة تترفد فيها</p><p></p><p>فادي دخل وقعد قدامها علي كنبه الصالون</p><p></p><p>وسألها .مين دي ؟</p><p></p><p>صافي :: دي ساندي مرات اخو نور</p><p></p><p>فادي :: نور دي مرات شوقي صح</p><p></p><p>صافي :: ايوة</p><p></p><p>فادي :: ودي جاية ليكي ليه ؟</p><p></p><p>صافي :: بتهددني اني اسيب هترفد من الشركة لو معملتش اللي عاوزه</p><p></p><p>فادي :: وايه اللي هي عايزه.. ثم هي تهددك بأي صفة مش دي اللي لسه متوظفة جديد وجايه معاها</p><p></p><p>صافي :: اه هي .. وتقدر بسهوله ترفدني علي فكرة</p><p></p><p>فادي :: طب ايه اللي عايزه</p><p></p><p>صافي :: بتهددني انها هتقول ل نور انها شافتني في مكتب و اسماعيل وكان بيعمل معايا</p><p></p><p>فادي :: بيعمل ايه ؟</p><p></p><p>صافي :: اللي بيعملوه المتجوزين</p><p></p><p>فادي في رد غريب ومش متوقع :: وهي شافت فعلا ولا بتقول كدة</p><p></p><p>صافي رفعت راسها وهي مستغربه بجاحته</p><p></p><p>فادي :: مقصدش انا اقصد انها يعني بتكدب ماهو اكيد انتي مش هتعملي ده</p><p></p><p>صافي :: طيب ما تيجي نتكلم بصراحة كدة وعالمكشوف</p><p></p><p>دلوقت هي جت وهددتني اني لو مقربتش من اسماعيل وشوقي وجبت ليها اخبارهم واللي بيعملوه في الشركة هترفدني</p><p></p><p>ومن الاخر كدة علشان اقرب منهم لازم انام معاهم .. يعني اتناك يافادي من اسماعيل واتناك من شوقي</p><p></p><p>لو عملت اللي هي عايزه مرتبي هيبقي من عشرين الف ل تلاتين الف</p><p></p><p>ها ايه رائيك مانا مش هقرر لوحدي</p><p></p><p>ارفض ولا اوافق</p><p></p><p>فادي سمع الرقم تلاتين الف وسرح</p><p></p><p>فادي :: انتي متأكدة هتخلي مرتبك تلاتين الف</p><p></p><p>صافي :: اه متأكدة . ها اعمل ايه</p><p></p><p>فادي :: انتي عارفة زياده ١٠٠٠٠ جنيه لو دخلنا بنصهم جمعيه هيبقي معانا في فترة زمنيه مبلغ حلو اوي ممكن نجيب شاليه في الساحل.. يااااااه دي باين كدة هتلعب معانا</p><p></p><p>صافي :: تمام كدة معناه انك رافع قرونك</p><p></p><p>وعادي</p><p></p><p>فادي :: ياحبيبتي ماهو مبلغ بصراحة صعب يترفض ثم انتي فاكرة اني مش عارف اللي بينك وبين شوقي</p><p></p><p>مانتي كنتي قاصدة تخليني اشوفك وانتي معاه في الفيلا بتاعته ولما بات معاكي هنا ودخلت لقيته نايم عريان وانتي عريانه جنبه</p><p></p><p>صافي :: لا كنت عارفة انك عارف بس مكنتش اتوقع انك بجح اوي كدة وقرونك مرفوعة اوي</p><p></p><p>عموما حلو اننا علي نور وصراحة كدة</p><p></p><p>كدة اجيب اللي اجيبه هنا واتناك براحتي</p><p></p><p>فادي :: طبعا ياقلبي .. براحتك جدا كمان</p><p></p><p>صافي :: تمام</p><p></p><p>صافي طلعت تليفونها ورنت تاني علي اسماعيل</p><p></p><p>اسماعيل :: الو ايوة ياصفي</p><p></p><p>صافي :: تليفونك اتفتح يعني كان بيديني مقفول</p><p></p><p>اسماعيل :: جايز عيب شبكة .. ايه</p><p></p><p>صافي :: مفيش بس عاوزة اسألك مفيش جديد ؟</p><p></p><p>اسماعيل :: لا مفيش **** يستر لو ساندي بلغت نور دي جايز فيها رفد لينا</p><p></p><p>صافي :: لا متقلقش انا كلمت نور من شوية والدنيا تمام .. وسيب حوار ساندي عليا انا هصاحبها</p><p></p><p>اسماعيل :: ياريت لحسن انا فعلا قلقان</p><p></p><p>مش علشان الرفد .. انتي عارفة انا معايا اللي يسترني مدي الحياه وممكن استقل بنفسي عادي جدا .. بس انا عاوز اوصل للي في دماغي وخايف ساندي توبوظلي تخطيطي</p><p></p><p>صاافي :: لا متخفش .. المهم هتجيلي البيت</p><p></p><p>اسماعيل :: طب انا كدة كدة قريب منك ايه رائيك اجيلك دلوقت</p><p></p><p>صافي بصت لجوزها فادي وهي مبتسمة</p><p></p><p>اه تعالا وبالمرة اوزع جوزي علشان نقعد براحتنا</p><p></p><p>اسماعيل :: مش قولتلي عاوزه يشوفك وانتي بتتناكي</p><p></p><p>صافي :: اكيد .. تعالا بس كل حاجة هتحصل</p><p></p><p>اسماعيل :: تمام يبقي هو جنبك</p><p></p><p>صافي قفلت معاه ودخلت الاوضة وفادي دخل وراها .. صافي قلعت هدومها والكلوت والسنتيان ولبست اندر فتله وسنتيان شفاف وقميص اصفر فوق الركبه</p><p></p><p>فادي :: هو جاي دلوقت</p><p></p><p>صافي :: اه مش شايفني بجهز له</p><p></p><p>فادي :: يعني امشي ولما يمشي ترني عليا</p><p></p><p>صافي :: تمشي تروح فين ؟ لا ياقلبي دانت تقعد وتتفرج عليا وانا بتناك.. زي مافرجتك كدة عليا في فيلا شوقي</p><p></p><p>فادي :: عاوزني اقعد معاكم</p><p></p><p>صافي :: لا مش للدرجادي .. انت هتستخبي ياقلبي في اي اوضة واحنا لما ندخل اوضة النوم انا هسيب ليك الباب مفتوح</p><p></p><p>فادي :: طب وليه اتفرج</p><p></p><p>صافي :: علشان تشوفني.. هو انت مش كنت بتقولي ديما واحنا بنتخيل علي السرير انك نفسك تشوفني بتناك</p><p></p><p>فادي :: ماشي</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>تليفون امير بيرن وكان نايم فوق سندس في اوضة البواب وندي وياسمين بره بيتفرجوا عليهم وبيصورهم</p><p></p><p>امير شال زبه من طيز سندس وطلع التليفون من جيب بنطلونه المرمي ع الارض :: دي مامتك</p><p></p><p>الو ايوة يا طنط</p><p></p><p>ساندي :: ايه يا واد انت جنبك حد</p><p></p><p>امير :: ايوة يا طنط ..</p><p></p><p>ساندي :: طب ينفع تجيلي الفيلا .. هايجة وعايزاك</p><p></p><p>امير سكت شوية ومش عارف يرد ويقول ايه</p><p></p><p>ساندي :: ايه مش هينفع</p><p></p><p>امير :: طيب خلاص هاجي اخدك حاضر</p><p></p><p>وقفل معاها</p><p></p><p>سندس :: في ايه</p><p></p><p>امير :: مفيش بس مامتك بتقول انها راحت الفيلا تجيب شوية حاجات وعايزني اروح اجيبها بالعربية</p><p></p><p>سندس :: وليه انت يعني ما تاخد اوبر</p><p></p><p>امير :: طب ايه نكمل ؟</p><p></p><p>سندس لبست بنطلونها .. نكمل ايه بقي .. ماما فصلتني</p><p></p><p>امير جاب بنطلونه من الارض ولبسه وندي وياسمين بسرعة جريو وطلعو من الجنينه ع الفيلا علي اوضتهم</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>شوقي :: الو يا اسماعيل</p><p></p><p>اسماعيل :: ايوة يا شوقي بيه</p><p></p><p>شوقي :: البت ليلي بالليل تجبها الساعة ١١ بالليل في شقة مدينه نصر وتقولها تعمل حسابها هتبات في الشقة</p><p></p><p>اسماعيل :: ماشي</p><p></p><p>شوقي :: واعمل حسابك بقي في أكل واللذي منه مايه ومزة</p><p></p><p>اسماعيل :: اعتبره حصل</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>رجب :: جه سيد في اليوم ده على المغرب</p><p></p><p>كان مكرم بيه فشخني نيك بس تأثير البرشامة كان لسه عامل مفعوله معايا وكنت لسه هايج رغم ان طيزي كانت شوية وهـ تسبلي الدين</p><p></p><p>مكرم بيه اداني خمسين جنيه وقالي تعمل حسابك كل ما اطلبك من سيد تجيلي .. هنركب تاكسي وتخليه يوصلك وانا هبقى احاسبه</p><p></p><p>سيد واحنا ماشيين كان عمال يهزر معايا</p><p></p><p>ومبسوط مني لان مكرم بيه ل اول مرة يديلة ١٠٠ جنيه غير فلوس الصبح</p><p></p><p>وقالي اني هبقي فتحة خير عليه وسألني تحب تروح على طول ولا تروح المخزن</p><p></p><p>بصراحة كنت عاوز اروح علشان كنت هموت وانيك صفاء اختي</p><p></p><p>اينعم كنت هروح القي امي واحتمال أبويا</p><p></p><p>بس ساعات كنت بنكها وهما بره</p><p></p><p>روحت وانا مبسوط جدا بالفلوس اللي اخدتها ولقيت ابويا قاعد في البيت وتعبان</p><p></p><p>ومش عاوز يجيب العلاج علشان بعشرين جنيه</p><p></p><p>روحت وبوست دماغة وطلعت الخمسين جنيه وقولتله النهاردة الاسطي طلعني شغل في فيلا واحد كبير اوي وخلاني فكيت التكييفات لوحدي ونضفتها .. والراجل صاحب الفيلا اداني خمسين جنيه علشان عجبه شغلي</p><p></p><p>لا امي ولا ابويا كانوا مصدقين من الفرحة</p><p></p><p>واخذت من ابويا الروشته ونزلت جبت له العلاج كان ب١٨جنيه ورجعت له ٣٢ جنيه</p><p></p><p>قلت لاختي انا داخل انام شوية وتيجي ورايا</p><p></p><p>اختي كان بقي عندها ١٣ سنه تقريبا وكان جسمها بدا يفور وبزازها بدأت تكبر.. وطيزها من صغرها كبيرة</p><p></p><p>اختي هي كمان بقت مدمنة زبي وكسها بقي واسع وطيزها كمان كانت بتاكلها و مبقتش زي زمان بتتوجع من زبي</p><p></p><p>أمي سألتني هتاكل فقلت لها لا صاحب الفيلا اكلني . انا هموت وانام</p><p></p><p>قولت ل امي هاتيلي الشورت</p><p></p><p>امي جابت ليا الشورت وقلعت هدومي ولبست الشورت . كنت متعود انام بس بالشورت ودخلت انام وبعد شوية اختي قالت انها عاوزه تنام ودخلت ورايا</p><p></p><p>وامي قعدت مع ابويا في الاوضة بتاعته</p><p></p><p>قلت لاختي بصوت عالي وزعيق</p><p></p><p>اقفلي الباب عاوز اتخمد يابارده النور ضرب في عيني ومسكت اختي وقلت ليها تقولي قوم اقفله انت</p><p></p><p>اختي سمعت كلامي وقالت كدة فأمي خرجت جري تشتم اختي وتقولها اخوكي تعبان ياباردة ما تقفلي الباب</p><p></p><p>وامي اللي قفلت الباب</p><p></p><p>اطمن وروحت هاجم علي اختي وطلعت فوق منها واخدت شفايفها بين شفايفي وانا هايج اوووي وزبي داخل بين وراكها وهي لابسه الترنج</p><p></p><p>طلعت رفعت الترنج القطعة اللي فوق وعريت بزازها ونزلت امص فيهم وارضعهم وزبي مدقور في كسها وعمال ازنقه فيها اوي</p><p></p><p>بأيدي من تحت نزلت الشورت بتاعى وطلعت زبى ودقرتو في كس اختي وانا فوقها وفضلت اغرز زبي في كسها وهي لابسه الترنج وشفايفي بترضع حلمات بزازها الصغير</p><p></p><p>طلعت بعد كدة فوق اختي وقعدت علي ركبي وهي نايمة تحتي وحطيت زبي علي بوقها وخليتها تمص زبي</p><p></p><p>اختي اتعلمت تمص زبي وبقت محترفة</p><p></p><p>وايدي بتفرك حلماتها</p><p></p><p>بعدين نزلت وقلعتها البنطلون والاندر ودخلت بين وراكها .. علي كسها الصغنون الناعم والمنفوخ دخلت له بلساني وبقيت عمال الحسه وافتح كسها بصوابعي و أدخل لساني جواه كسها</p><p></p><p>وبعدين قومت ودخلت بين رجليها وحطيت زبي علي خرم كسها وبدأت ادخله جواها</p><p></p><p>كس اختي الصغنون بلع زبي كله جواها</p><p></p><p>ونمت فوقها وانا ماسكها من ركبها وضاممهم عليا وبقيت عمال انيك فيها</p><p></p><p>كنت كاتم صوت آهاتي اختي بشفايفي وزبي داخل طالع في كسها وانا في قمة هيجاني بقيت بنيك صفاء زي المجنون الهايج وشغال ارزع فيها بكل قوة فيا</p><p></p><p>وبعدين طلعت زبي وقولت ليها نامي علي جنبك</p><p></p><p>صفاء نامت علي جنبها وحطت ايدها علي بوقها وانا نايم وراها وعمال امشي زبي علي كسها من ورا</p><p></p><p>وبعدين بدأت ادخله فيها براحة .. لغاية ما زبي كله بقي جوه كسها الصغنون</p><p></p><p>حضنتها وانا لزق فيها ومدخل زبي وبقيت عمال احرك زبي ووسطي وارجع لورا وادفع وسطي بزبي بقوة في كسها</p><p></p><p>واختي حاطة وشها في المخدة خايف تتاوه</p><p></p><p>فضلت انيك فيها شوية وبعدين نزلت ولحست كسها وخرم طيزها بلساني ورجعت تاني نمت وراها. بس المرة ده دخلت زبي في طيزها</p><p></p><p>كل مرة زبي في الاول بيدخل بصعوبه في طيزها لكن بمجرد ما بيكون جواها وابدأ النيك فيها كانت طيزها بتوسع وزبى ب يدخل ويخرج بسهولة</p><p></p><p>وبدأت انيك العاهرة الصغيرة وانا حاضنها و ضاممها عليا وشغال نيك فيها</p><p></p><p>بنيك في اختي وانا بتخيل مكرم بيه بينكني</p><p></p><p>وبينكها زاد هيجاني وبدأت اسحب زبي من طيز اختي وادخله في كسها وانيك</p><p></p><p>وارجع اسحبه من كسها وادخله في طيزها</p><p></p><p>شوية من النيك في كسها وفي طيزها</p><p></p><p>روحت قايم ومنيهما على بطنها ورفعت بطنها ورفعت وسطها وركبتها من ورا</p><p></p><p>دخلت زبي في كسها وهي نايمة بجسمها كله معدا طيزها مرفوعا لي وانا فوقها وساندي علي درعاتي وعمال انيك وانيك في كسها وبعدين دخلته في طيزها وكلمت نيك فيها ..</p><p></p><p>واتخيل ان اختي بتتناك من مكرم بيه</p><p></p><p>فضلت انيك في اختي في طيزها لغاية ما جسمي كله تشنج وحسيت بمتعه رهيبه في كل جسمي وانا بجيب لبني في طيزها</p><p></p><p>نزلت فوق منها وانا ببوس فيها في رقبتها وتحت ودانها وفي خدوها و خليتها تنزل تمص زبي وبعدها قومت لبست الشورت بتاعي وهي لبست وانا نمت</p><p></p><p>امل :: يابن الفاجرة يارجب ..</p><p></p><p>رجب :: وجوز الفاجرة</p><p></p><p>امل :: فاجرة ايه ياخول دانا مجيش فيك حاجة ..</p><p></p><p>انا عايزة اخلي سايكو ينيكك</p><p></p><p>رجب :: لا مش هينفع علي فكرة اي حد من المنطقة</p><p></p><p>امل :: ليه ؟</p><p></p><p>رجب :: كون انك تتناكي فده عادي هيقولو مراته مستغفله جوزها لكن انا اتناك دي ممكن بسببها نمشي من المنطقة بفضيحة</p><p></p><p>امل :: طب انا عاوزة اشوفك بتتناك .. رجب :: هيحصل بس متستعجليش</p><p></p><p>……</p><p></p><p>جرس الباب ضرب</p><p></p><p>صافي :: ده اكيد اسماعيل .. ادخل الاوضة دي ومتخرجش منها غير لو لقيتنا روحنا اوضة النوم</p><p></p><p>فادي راح الاوضة و وارب الباب</p><p></p><p>وصافي راحت فتحت ل اسماعيل</p><p></p><p>اسماعيل اول ما شافها مكنش مصدق القميص اللي لابساه ده قميص نوم</p><p></p><p>اسماعيل فضل متنح كده ل صافي</p><p></p><p>صافي وهي مبتسمه :: اية هتفضل واقف كدة كتير .. ما تدخل</p><p></p><p>اسماعيل بصوت واطي :: انتي متأكدة ان فادي جوزك جوه</p><p></p><p>صافي :: ايوة وعارف كمان انك جاي و هتنكني .. بس هو مستخبي في الاوضة التانية ومش هيطلع غير لما ندخل اوضة نومي .. لما تدخل اتغزل في جسمي بصوت عالي</p><p></p><p>اسماعيل دخل :: ايه الحلاوة دي .. يخرب بيتك يا صفصف انتي جامدة اوي</p><p></p><p>صافي :: انت لسه شوفت حاجة</p><p></p><p>اسماعيل :: مانا جاي علشان اشوف</p><p></p><p>صافي :: انا بقي هروح اجيب المايه والمزة</p><p></p><p>اسماعيل :: كمان داحنا يومنا هيبقي عنب</p><p></p><p>ومسك صافي من وسطها وقرب منها وايده نزلت علي طيزها</p><p></p><p>اسماعيل :: يخرب بيت طيزك .. ملبن .. هو فادي بيقدر عليكي ازاي</p><p></p><p>صافي :: لا مانا مش شبعانه منه وعايزك انت تشبعني</p><p></p><p>اسماعيل :: دانا هخليكي تتصلي بالمطافي</p><p></p><p>صافي دخلت جابت ازازة خمره من التلاجة وجابت تلج ومزة</p><p></p><p>وقعدت جنب اسماعيل اللي شدها عليه واخد شفايفها بين شفايفة وايده راحت تفعص في بزازها</p><p></p><p>كل ده وفادي بيتفرج علي مراته من ورا الباب وهايج عالاخر وهو شايف ايد اسماعيل ماسكه طيز مراته</p><p></p><p>صافي مسكت ازازه الخمرة وصبت كاسين</p><p></p><p>كاس ليها وكاس ل اسماعيل</p><p></p><p>وبدأو الشرب لغاية ما صافي سخنت وقامت وشغلت اغاني وبدأت بالرقص ووسطها يتمايل وبزازها تترج قدامها</p><p></p><p>واسماعيل قام ومسكها من وسطها وبقي عمال يبوس ويحضن فيها وايده بتحسس علي ضهرها وبزازها</p><p></p><p>وفادي ورا الباب عيونة علي مراته وزبه واقف علي اخرو</p><p></p><p>ايد صافي راحت لزبه وبدأت تتحرك بشويش وبراحة لغاية ما زب اسماعيل وقف تحت ايدها . وطلعت بأيدها الاتنين دوفكت الحزام بتاعة والسوسته نزلتها وزقت اسماعيل وقعدته علي الكنبه</p><p></p><p>ونزلت علي ركبها قدام ركبه ودخلت ايديها جوه بنطلونه وطلعت زبه</p><p></p><p>وبصت وراها لفادي وغمزت له وهي مبتسمه ورجعت لزب اسماعيل ونزلت عليه بشفايفها</p><p></p><p>اخدته زبه جوه بوقها وزب فادي جوزها هيفرقع من جوه بنطلونه وهو شايف مراته بتمص زب اسماعيل قدامه</p><p></p><p>صافي قامت ومسكت ايد اسماعيل وخلته وقف وراحت بأيدها منزله بنطلونه علي الاخر هو والبوكسر بتتعو ومسكته من ايده</p><p></p><p>وخدته وراحت بيه لغاية العمود اللي في نص الصاله وقصاد الاوضة اللي مداري فيها فادي جوزها</p><p></p><p>خلت اسماعيل وقف وسند ظهره على الحيطة وهي نزلت على ركبها</p><p></p><p>وكدة فادي هيشوف زب اسماعيل وهو بيدخل في بوقها وصافي بصت تاني وعنيها جت في عيون فادي وكلها هيجان</p><p></p><p>وقربت من زبه وهي مسكاه بأيدها وبتدعك فيه وطلعت لسانها وبدأت تلحس الراس</p><p></p><p>وتنزل بلسانها تلحس حوالين الراس وعيونها علي جوزها اللي طلع زبه وبدأ يدعك فيه ساند بيده على حلق الباب</p><p></p><p>صافي لسانها نزل لبيوض اسماعيل وايده داخله بين خصلات شعرها</p><p></p><p>امممم امممم .. زبك حلو اوووي يا سمعة.. عسل .. عايزة افضل كده امص فيه والحس بيضانك</p><p></p><p>اااااه.. اااه .. ياخرابي علي زبك يا سمعة</p><p></p><p>وطلعت تاني واخدت راس زبه جوه بوقها</p><p></p><p>وبقت عماله تمص وترضع وايدها بتدعك في زبه</p><p></p><p>قامت و قلعت الاندر بتاعها وحذفته علي جوزها وقلعت القميص ورمته قدامها</p><p></p><p>وشدت اسماعيل من ايده ووقفت هي مكانه</p><p></p><p>جسمها ناحيه العمود وووشها ناحيه جوزها وهي بتبص له وشيفاه بيدعك في زبه</p><p></p><p>واسماعيل مسكها من وسطها</p><p></p><p>وصافي رجعت ايدها لورا وفتحت طيزها بأيدها وهي بتقوله</p><p></p><p>دخل زبك في كسي .. نكني يا سمعة.. عاوزه زبك ينيك كسي الهايج</p><p></p><p>اسماعيل :: نفسي كان جوزك يبقي هنا</p><p></p><p>صافي :: ليه ياحبيبي</p><p></p><p>اسماعيل :: علشان يشوفني وانا بنيكك</p><p></p><p>صافي :: طب يلا يا قلبي . نكني .. وحط زبك في كسي .. انا تعبانه اووووي</p><p></p><p>اسماعيل بيمشي زبه علي كس صافي</p><p></p><p>وبعدين بدأ يدخله جواها واحدة واحدة وبشويش . وفادي من هيجانه جاب لبنه</p><p></p><p>مقدرش يمسك نفسه</p><p></p><p>زب اسماعيل دخل جوه كس صافي اللي مسكت العمود بأيدها الاتنين وهي مفلقسه</p><p></p><p>واسماعيل عمال ينيك فيها ويدخل ويخرج زبه في كسها</p><p></p><p>ااااه ااااه.. ااه ااااااه . اوي اوي . اوي . اوي ياسمعة.. نكني اوووي . اه اه اه اه اه اه .. اوووف اووووف</p><p></p><p>اسماعيل بينزل لتحت ويسحب زبه وقبل ما يطلع نصه يرجع تاني يدخله في كس صافي</p><p></p><p>ااه ااااه.. حلو النيك ده .. حلو .. حلو .. اااااحححححححح اححححححح اوووف اووووف .. كمان .. نيكني .. نيكني .. ا ايييييييييييي اييييييييييي</p><p></p><p>اسماعيل شال زبه من صافي وصافي لفت له وسندت بضهرها علي العمود وبقت عمالة تبص علي جوزها وعنيها في عنيها</p><p></p><p>واسماعيل رفع رجلها اليمين وبدأ يمشي زبه في كسها من تحت ويفرشه وبعدين راح نزل بوسطه اوي وظبط الراس علي فتحة كسها وراح مدخله</p><p></p><p>اااااااحححححححح.. ااااااححححححح</p><p></p><p>نكنييييي نكنيييبي .. ياحلاوة زبك في كسي</p><p></p><p>ياجماله.. ياجماله. يالهوي . يالهوي عليه وهو في كسي .. نيكني . نيكني</p><p></p><p>اسماعيل رافع بأيد رجلها وزبه عمال يدخل ويخرج .. وبعدين نزل رجلها وحضنها وشفايفة راحت لشفايها وبقي عمال يزنق ويحشر زبه عالواقف جه كسها</p><p></p><p>وصافي بتاكل في شفايفة اكل</p><p></p><p>فضل اسماعيل ينيك فيها وبعدين صافي طلبت منه يدخلو الاوضة</p><p></p><p>دخلت الاوضة وفادي خرج ووقف في مكان قريب ورا الباب</p><p></p><p>اسماعيل قعد علي طرف السرير وصافي طلعت فوقه .. وشها لبره وضهرها له</p><p></p><p>وشافت فادي واقف بتفرج.. عضت علي شفايفها وشاورت له بصباعها علي زب اسماعيل اللي واقف تحت منها وهتنزل عليه . وبدأت فعلا في النزول لغاية ما راس زبه دخلت جوه كسها وراحت قاعده عليه . عيونها علي جوزها الهايج وايدها سانده علي رجل اسماعيل من تحت وبزازها مدلدلة تحتها وبدأت تتحرك بجسمها حركات دائرية وهي بتتأوه</p><p></p><p>وبعدين تطلع لقدام وترجع لورا</p><p></p><p>اااااي اااااي .. زبك جوه كسي .. مولعني يا سمعه.. زبك بيعمل فيا ايه</p><p></p><p>اسماعيل :: بينيككك</p><p></p><p>صافي :: بينكني اووي</p><p></p><p>اسماعيل :: اووي اوووي في كسها ياشرموطة</p><p></p><p>صافي :: انا لبوتك ومتناكتك وشرموطتك يسمعتي</p><p></p><p>صافي بقت عماله تطلع وتنزل علي زبه وكل شويه تعض لفادي علي شفايفها وتطلع لسانها يلحس شفايفها.. وايديها تفعص في بزازها وهي رايحة وجايه بكسها علي زب اسماعيل واسماعيل راح حضنها من وسطها وقام بيها وبقي نايم فوقها وهي تحته نايمة علي بطنها</p><p></p><p>وبدأ ينيك بكل قوته فيها والسرير بيتهز بيهم</p><p></p><p>وصوت صراخ صافي تحت منه عالي جدا</p><p></p><p>لدرجة ان فادي كان خلاص علي وشك انه يجري ويحلق مراته من تحت اسماعيل</p><p></p><p>ااااااه.. ااااااه.. براحة برااااحة. مفتري مفتتتتتري انت . اي اي اي اي اي اه اه اه اه اوووف اووووف . مش قادرة مش قاااردة اححححح احححححح</p><p></p><p>اسماعيل قام من فوقها وصافي قامت ونامت له علي ضهرها واسماعيل دخل بين فخادها وركب زبه في كسها وفتح رجليها عالاخر وبدأ ينيك فيها</p><p></p><p>للمرة التاني فادي وهو بيتفرج على مراته لبنه ينزل على الأرض والمرة دي صافي شافت لبن جوزها بينزل عالارض غرقها</p><p></p><p>صافي هاجت اكتر لما شافت جوزها بيجيب لبن ….. اسماعيل ساب رجليها ونام فوقها وايدها حضنته وبدأت بضوافرها تخربش ضهرو وهو عمال ينيك فيها وينزل بكل جسمه ووسطه دك في كسها ولسه هيقوم من عليها علشان يجيب لبنه بره</p><p></p><p>لكن صافي فضلت حضنه وهي بتقوله</p><p></p><p>جيب في كسي .. جيب لبنك في رحمي يا سمعة . عاوزه لبنك يحبلني . اااااه ااااااه.. اوووووف .. ايوووه ايوووه.. لبنك سخن اووووي .. لبن نازل مولع في كسي</p><p></p><p>اسماعيل نام فوق صافي وهي حاضنه وكسها بـ يحلب زب اسماعيل</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>ساندي :: ايه القصة اللي انت بعتهالي دي</p><p></p><p>امير :: بتاعة انثي من نار</p><p></p><p>ساندي :: اه دي ولعتني</p><p></p><p>امير :: بس ايه رائيك مش احلي من الافلام</p><p></p><p>ساندي :: تعرف انا عمري ما قريت قصص سكس علي طول بتفرج علي افلام</p><p></p><p>بس القصة دي خلتني هايجة بطريقة بنت وسخة . اسفة في اللفظ.. دانا كنت ناقصة اضرب كسي بالشبشب بسبب هيجانه</p><p></p><p>امير جاتله هستريه من الضحك بسبب اللي قالته مرات خاله</p><p></p><p>ساندي :: بس انت ليه بتقرا النوعية دي من القصص</p><p></p><p>أمير :: هي القصص فيها نوعيات.</p><p></p><p>ساندي :: اكيد زي الأفلام ماهي فيه منها دياثة وفيه منها سحاق وفيه منها شواذ ودي محارم</p><p></p><p>اخ بينيك اخته ومامته</p><p></p><p>امير:: انا القصة بس شدتني ولما قريتها مقدرتش اسيبها غير لما اخلصها</p><p></p><p>ساندي :: انا بردو مقدرتش انام غير وانا مخلصة القصة وهي كمان خلصت عليا</p><p></p><p>امير :: وعملتي ايه لما هجتي</p><p></p><p>ساندي :: يوووه دانا جبت خيارة وفضلت</p><p></p><p>انا وهي للصبح</p><p></p><p>امير :: ههههههه تعرفي ان دمك عسل</p><p></p><p>ساندي :: وانت جميل اوي . ايه رائك ما اعمل انا اختك وانت تعمل دور اخويا</p><p></p><p>امير :: يسلام</p><p></p><p>ساندي :: بجد انا قريت القصة دي وهيجتني اووووي وبيتهيئلي عمري ما هنساها</p><p></p><p>امير :: وانا كمان هيجتني</p><p></p><p>ساندي :: خلاص اعتبرني اختك</p><p></p><p>امير :: ندي ولا ياسمين</p><p></p><p>ساندي :: ايه ده هو انت عاوز تتخيل اخواتك بجد؟ انا اقصد اللي في القصة</p><p></p><p>امير :: اه انا فكرتك بتتكلمي عن ندي وياسمين</p><p></p><p>ساندي :: ده واضح كدة ان فيه انااااا في الموضوع</p><p></p><p>امير :: لا خالص بس انا اللي فهمت غلط</p><p></p><p>ساندي سرحت شوية وقالت لما اشوف دماغة ..</p><p></p><p>امير :: ايه سرحتي في ايه انا فعلا دماغي مفيهاش حاجة ناحيه اخواتي</p><p></p><p>ساندي :: لا بس انا عجبتني الفكرة .. وعايزة احس اني اختك بجد وانت اخويا وهتنكني</p><p></p><p>اامير :: اممممم</p><p></p><p>ساندي لمحت بعنيها زب امير واقف وهاج من الفكرة</p><p></p><p>ها.. قولي بقي نتخيل مين فيهم .. عايزني ابقي ياسمين ولا ندي</p><p></p><p>امير :: انتي اللي هتبقي اختي فاختاري انتي</p><p></p><p>ساندي :: يابنى افهم انا عايزك انت اللي تهيج عليا .. غمض عنيك كدة واسرح وقولي لو انا اختك وانت بتنيكني عاوزني ابقى مين فيهم .. ندى الياسمين</p><p></p><p>امير غمض وفكر تلات ثواني وقال تبقي ندي</p><p></p><p>ساندي :: لا غمض تاني وتخيل وقولي ليه اخترت ندي .. تخيل انك في البيت ليه اخترتها</p><p></p><p>امير غمض عيونه وسرح سرحة طويلة وبدأ يقول</p><p></p><p>علشان جسمها .. بزازها اكبر وطيزها ديما مرسومة في لبسها. وكتير لما بدخل عليها الاوضة وتكون لابسه قميص نوم بلمح الكلوت بتاعها مرسوم عليه كسها</p><p></p><p>ساندي كدة فهمت دماغ امير وليه بقرا قصص المحارم خصوصا قصة أنثى من نار</p><p></p><p>ساندي :: خليك مغمض وقولي .. ايه اكتر لبس بتحبه في ندي</p><p></p><p>امير :: البجامات خصوصا الحرير ولما تكون لابساها ع اللحم .او القمصان القصيرة .. لكن عندها قميص اصفر ديما بتلبسه ده اكتر قميص بحبها فيه</p><p></p><p>ساندي :: وايه اكتر حاجة نفسك ندي تعملها</p><p></p><p>امير :: تدخل عليا الاوضة وانا نايم وتلعب في زبي وتمصه واصحي من النوم وهي بتمص زبي</p><p></p><p>ساندي خليك مغمض اوعى تفتح</p><p></p><p>ساندي راحت فتحت الدولاب بتاعها ولبست قميص نور اصفر قصير وملبستش تحت منه اندر ورجعت قالت له تخيل نفسك نايم بقي وانا ندي ودخلت عليك وانت نايم</p><p></p><p>وبدأت تتحسس بيدها علي زب أمير وتمشي ايدها براحة و بشويش وبعدين فكت زرار بنطلونه . ودخلت ايدها تحت البوكسر وطلعت زبه وبدأت تمشي ايدها براحة عليه لغاية ما زب امير وقف ونزلت وهي حاطة ايدها تحت زبه ونزلت بشفايفها وبقت عماله تبوس فيه ولسانها خرج وبدأ يتحرك نزول وصعود وفوق الرأس . وبعدين رفعته بأيدها واخدته بين شفايفها وقعدت تمص فيه وترضع وتمص وترضع</p><p></p><p>في اللحظة دي امير فتح عنيه لقي ساندي لابسه قميص نوم وبزازها طالعة منه</p><p></p><p>قام وراح قالع بنطلونه كله والتيشرت وراح واخد ساندي ونيمها على السرير ونام فوقها</p><p></p><p>واخد بزازها بين شفايفة يمص ويرضع فيهم</p><p></p><p>وساندي فتحت له رجليها وقالت له</p><p></p><p>نكني يا امير .. نيكني انا تعبانه اوووي</p><p></p><p>امير نزل بشفايفة علي فخادها وبقي عمال يبوس فيهم ودخل لكسها ملقهاش لابس اندر وكسها منتوف وناعم</p><p></p><p>دخل عليه وبدأ يلحس فيه</p><p></p><p>ساندي :: انا اختك يا اميرة.. انت بتعمل ايه يا مجنون</p><p></p><p>امير :: بعمل ايه يا شرموطة. بلحس كسك كسك اللي مجنني تحت البناطيل ..</p><p></p><p>ساندي :: انا اختك مين</p><p></p><p>امير :: انتي ندي اللبوة .. وانا هدخل زبي في كسك وهنيكك ياشرموطة</p><p></p><p>ساندي :: هتنيك اختك.. هتفتحني</p><p></p><p>امير :: اه هنيكك .. انا زبي هيموت ويدخل في كسك</p><p></p><p>امير بقي بيعض في كس ساني ويشفطة .. قام وراح فاتح رجليها وهو بيدخل بين واركها وحط زبه في كسها</p><p></p><p>ساندي :: انت بتعمل ايه يا مجنون .. انت كدة هتنكني. لا لا يا امير .. طب دخلو براحة .. ااااه ااااه امير .. امير .. نيك اختك براحة نيك اختك براحة علشان خاطري. زبك بيوجعني اوووي</p><p></p><p>امير بقي بينيك ساندي بعنف اللي قدرت تلغي تفكيرو وتخليه يتخيل انه فعلا بينيك اخته ندي</p><p></p><p>زبه بينيك فيها بكل قوته وساندي لفت رجليها حوالين وسطه علشان تحس بزبه اكتر وهو بيفشخ كسها نيك</p><p></p><p>امير :: قومي يا متناكة</p><p></p><p>ساندي :: هتعمل ايه تاني فيا</p><p></p><p>امير :: هنيك طيزك</p><p></p><p>ساندي:: طيزي يا امير.. هتنيك اختك حبيبتك في طيزها</p><p></p><p>امير :: شد ساندي وخلاها تنام علي بطنها وبأيده من تحت رفع وسطها ونزل يشم في طيزها ويلحسها وبعدين قام علي ركبه وتف علي ايده وحط علي راس زبه وعلي خرم طيز ساندي وبعدين حط زبه علي طيزها وبدا يدخلو</p><p></p><p>ساندي :: براحة .. براحة. بيوجعني .. اختك طيزها ضيقة … اووووف ..اوووف اي اي اي اي . لا لا لا لا . اااايي ااايييي</p><p></p><p>امير علشان خاطري براحة . زبك تخين اووي اوووي اايييي</p><p></p><p>امير عمال ينيك ساندي في طيزها وهو متخيلها ندي وبينيك اووي وبقوة وبسرعة</p><p></p><p>نيك ودخول وخروج متتالي ورزع وصوت لحم بيخبط في لحم وساندي هايجة وبتدعك في كسها من تحت لغاية ما امير جاب لبنه في طيزها وفضي كل لبنه فيها وبعدين ارتمي عالسرير وحط ايده علي وشه</p><p></p><p>وساندي قامت ومسكت زبه ونامت علي فخده وفضلت ترضع في زبه وترضع بواقي اللبن من زبه وعيونها علي فادي ومبتسمه وهي بترضع زب اسماعيل</p><p></p><p>……….</p><p></p><p></p><p></p><p>وبكدة نكون خلصنا نهايه السلسلة الاولي من قصة اولاد الذوات بقلم عادل المتميز</p><p></p><p></p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء السادس والثلاثون</p><p></p><p>………</p><p></p><p>امير روح ساندي البيت اللي مكنتش ارتاحت من ساعة خروجها من الشركة</p><p></p><p>يدوب كانت روحت البيت وبعدين نزلت قابلت صافي وبعدها طلعت علي الفيلا بتاعتها اتناكت من امير ولسه بالليل هتقابل شوقي في الفيلا</p><p></p><p>اخدت دوش ونامت</p><p></p><p>نور صحيت من النوم علي الساعة سته المغرب اكلت لقمة وقعدت ما مامتها وباباها وبناتها</p><p></p><p>شوكت :: تحبي اكلم شوقي دلوقت في اجراءت طلاقك</p><p></p><p>بهيرة :: طلاق ؟</p><p></p><p>نور :: ايوة يا ماما طلاق .. يعني انتي متخيله ايه</p><p></p><p>بس انا بقول استني شوية</p><p></p><p>شوكت :: ليه .. انا مش شايف اي داعي يخلينا نستني</p><p></p><p>نور :: بابا بصراحة كدة انا اللي عملت شوقي بعد مكنش حيلته اي حاجة</p><p></p><p>بهيرة بصت ل ندي وياسمين وقالت ليهم</p><p></p><p>اتفضلو انتوا يابنات علي اوضتكم</p><p></p><p>ندي وياسمين طلعو اوضتهم</p><p></p><p>شوكت :: كملي يا نور انا سامعك</p><p></p><p>نور :: بصراحة انا عاوزة اخد كل حاجة بأسم شوقي قبل ما يطلقني</p><p></p><p>شوكت :: من حقك وانا كنت عاوز اعمل كدة بس قولت ده ابوه اولادك .. سهله ابعتله وامضيه غصب عنه علي كل حاجة بيع وشراء ليكي</p><p></p><p>نور :: لا يابابا .. حقي انا اللي هجيبه وبطريقتي</p><p></p><p>شوكت :: اللي هو ازاي طريقتك</p><p></p><p>نور :: بعدين يابابا وتأكد اني لو احتجت مساعدتك اكيد هطلبها منك</p><p></p><p>بهيرة :: ليه يابنتي ما هتتفصلي منه اتفصلي كدة مش لازم حقك وحقه وانتي مش محتاجة للي معاه</p><p></p><p>نور :: اللي معاه مش حقة يا ماما .. ده حقي وحق اولادي انا مش محتاجة اه بس اولادي اولي بحقوقهم</p><p></p><p>شوكت :: خلاص وانا هفضل معاكي وفي ضهرك.. لو حابه تعرفيني لو مش حابه بردو براحتك وبردو هبقي معاكي وفي ضهرك</p><p></p><p>نور :: هي ساندي فين مش ظاهرة</p><p></p><p>بهيرة :: جت من ساعتين كانت بره وطلعت نامت</p><p></p><p>نور :: ليه كانت فين</p><p></p><p>بهيرة :: بتقول كانت في الفيلا بتاعتها حتي امير هو اللي راح جابها</p><p></p><p>شوكت :: صحيح انا كلمت معرض العربيات اللي بتعامل معاه واشتريت عربيه لنور.. مينفعش تروح الشركة من غير عربية</p><p></p><p>نور:: و**** يابابا انا فكرت في الموضوع ده وكنت ناوية اخد رائيك فيه</p><p></p><p>شوكت :: بكره تاخديها او هي تروح لو انتي مش عاوزه تاخدها . العربية في المعرض يدوب هتممضي العقد</p><p></p><p></p><p>نور :: لا اروح معاها وبالمرة ممكن اشوف عربية تانية واغير بتاعتي</p><p></p><p>شوكت :: وماله شوفي اي عربية تعجبك وخديها وانا هبقي احول له تمنها</p><p></p><p>ابقي بس كلميني من هناك لو عربية عجبتك</p><p></p><p>نور :: **** يخليك لينا **** .. طيب انا مخنوقة شوية .. هطلع اتمشي شوية في الجنينة</p><p></p><p>شوية وساندي خارجة من الفيلا قابلت نور</p><p></p><p>نور :: رايحة فين</p><p></p><p>ساندي :: نسيتي ولا ايه ؟ رايحة اقابل شوقي</p><p></p><p>نور :: و**** انا كنت نسيت خالص .. طيب لما ترجعي تعدي عليا في اوضتي كدة كدة بكره الجمعة ومفيش شركة الصبح</p><p></p><p>ساندي :: ماشي خلاص همشي انا بقي علشان الساعة بقت سبعة وانا ميعادي معاه سبعة اصلا</p><p></p><p>نور :: هتروحي بأيه</p><p></p><p>ساندي :: هاخد اوبر</p><p></p><p>نور :: واوبر ليه .. استني اجبلك مفاتيح عربيتي</p><p></p><p>نور :: طيب ماشي و**** انا كنت عاوز اطلبها بس اتحرجت</p><p></p><p>نور :: اتحرجتي ليه انا اصلا مقررة اجبلك عربية تبقي بتاعتك وبابا سبقني وحجزلك عربية بكره نروح نجيبها</p><p></p><p>ساندي فرحت :: بجد و****</p><p></p><p>نور:: اه و**** بجد ولا مش فاضيه بكره نجيبها</p><p></p><p>ساندي باخبر لا فاضيه طبعا ولو مش فاضيه افضى ليها .. و باست نور وقالت ليها منحرمش منك ولا من عمو شوكت</p><p></p><p>نور دخلت جابت مفاتيح عربيتها ل ساندي</p><p></p><p>وساندي اخدت العربية ومشيت</p><p></p><p>وهي ماشيه شوقي اتصل بيها وقالت له انها في الطريق جايه له</p><p></p><p></p><p></p><p>……</p><p></p><p>امير قاعد في الاوضة بتاعته ومضايق من اللي عمله مع ساندي وانه اتخيل معاها انه بينيك اخته نور</p><p></p><p>وطبعا عمال يسأل نفسه ساندي دلوقت هتاخد عنه فكرة زي الزفت وانه عايز ينيك اخواتك</p><p></p><p>وفجاءة بدأ يسأل نفسه</p><p></p><p>هو صحيح ايه ده ؟ هو انا ليه اتخيلت اختي ندي .. هو انا معقول زباله كدة..</p><p></p><p>هو انا فعلا بهيج علي اختي .. وبدأ يفكر فعلا في اللي بيعمله وانه دايما يبص علي اخواته وعلي لبسهم</p><p></p><p>طب ازاي ده طلع وهو مكنش في دماغة</p><p></p><p>عمره ما فكر بينه وبين نفسه في الجنس معاهم .. اشمعني مع ساندي.</p><p></p><p>اسأله كتيرة دارت في دماغة ومكنش لاقي ليها اجوبة</p><p></p><p>……</p><p></p><p>جون :: عادل</p><p></p><p>عادل المتميز :: نعم ياجون</p><p></p><p>جون :: هو انت بجد هتيجي تنيك سارة النهاردة</p><p></p><p>عادل المتميز :: مأظنش .. سارة مقالتش ليا اجي</p><p></p><p>جون :: بس هي امبارح وهي بتصورني قالت ليك انك هتيجي تنيكها قدامي</p><p></p><p>عادل المتميز :: وانت عاوزني اجي انيكها ولا غيرت رائيك</p><p></p><p>جون :: مش عارف ..</p><p></p><p>عادل المتميز :: مش عارف ؟ مش ده يا خول اللي انت كنت عايزه</p><p></p><p>جون :: اه ده اللي كنت عايزه ولسه عايزة . بس مش عارف ليه قلقان</p><p></p><p>عادل :: وايه ياعرص اللي مخليك قلقان</p><p></p><p>جون :: يعني اول مرة سارة هتتناك من حد غريب وقدامي مش عارف هي بعدها ممكن تعمل ايه</p><p></p><p>عادل :: ولا هتعمل حاجة.. هي بس هتفضل تهزق فيك وتشتمتك خصوصا لما تجرب زبي وتعرف الفرق ياخول</p><p></p><p>جون :: طب هو انت ممكن تنكني ؟</p><p></p><p>عادل :: لا انا مليش في الخشن ولا هيبقي ليا</p><p></p><p>جون :: اممممم ماشي .. طب هي مقالتش حاجة عن المدير بتاعها</p><p></p><p>عادل :: قالت ايه في ايه</p><p></p><p>جون :: يعني ماقالتش ليك انها عاوزة تتناك منه</p><p></p><p>عادل :: لا مقالتش</p><p></p><p>جون :: طيب ما تكلمها دلوقت وتسألها هتيجي تنكها ولا لا</p><p></p><p>عادل :: انتي عاوزني اجي صح</p><p></p><p>جون :: بصراحة عاوز اشوفها وهي تحتك</p><p></p><p>وزبك بيدخل في كسها</p><p></p><p>عادل :: هتشوف متقلقش حتي لو مش النهاردة هيبقي قريب</p><p></p><p>اقفل بقي عندي دلوقت شغل</p><p></p><p>جون :: ماشي يا عادل</p><p></p><p>………..</p><p></p><p>امل :: انا عملت ليك العشا ياعم فوزي</p><p></p><p>فوزي :: تسلميلي يا امل ومنحرمش منك</p><p></p><p>اقعدي اتعشي معايا تعالا يا محمود اقع</p><p></p><p>جنبي</p><p></p><p>امل :: اقعد جنب عمك فوزي يا محمود</p><p></p><p>محمود قام وقعد جنب فوزي وامل قعدت جنب محمود وقعدو اتعشوا مع بعض</p><p></p><p>فوزي :: جوزك فاضل كتير له في توضيب المحل</p><p></p><p>امل :: و**** ما اعرف يا عم فوزي بس بيقولي توضيب المحل ممكن يكون لسه قدامة عشر ايام</p><p></p><p>فوزي :: كل يا محمود .. ان شاء **** يخلصه ويفتحة ويكون فتحة خير عليكم</p><p></p><p>امل :: ان شاء **** ياعم فوزي</p><p></p><p>الباب خبط وامل راحت فتحت الباب</p><p></p><p>امل :: جبنا سيرة القط جه ينط</p><p></p><p>فوزي :: حماتك بتحبك يارجب .. تعالا يابني كل لقمة معانا</p><p></p><p>محمود شد كرسي وقعد معاهم وهو بيقول لا سلام علي طعام</p><p></p><p>قعدو اكلو وامل بعد الاكل لمت السفرة وراحت عملت الشاي ورجعت</p><p></p><p>فوزي :: امل طبعا قالت ليك علي اني كتبت ليها العمارتين بأسمها</p><p></p><p>رجب :: و**** ياعم فوزي ده كتير اوي انا معرفش انت عملت كدة ليه</p><p></p><p>فوزي :: لا مش كتير خالص علي امل وخد بالك منها دي ست متتعوضش .. ست اصيله وجدعة وطيبه واللي بتعمله مع حد متعرفوش ده اكبر دليل ان منبعها طيب</p><p></p><p>امل :: **** يخليك ليا ياعم فوزي وميحرمنيش منك ولا من كلامك الحلو</p><p></p><p>فوزي :: انت تعرف يا رجب العمارة التانية دي فين ؟</p><p></p><p>رجب :: ولا ياعم فوزي لا معرفش</p><p></p><p>فوزي :: بعد ما نشرب الشاي هاخدك وناخد توكتوك واوريك العمارة</p><p></p><p>دي عمارة كبيرة طالعة عشر ادوار كل دور فيه شقتين وكل شقة 120 متر صافي</p><p></p><p>ده غير المحالات واسعة اوي</p><p></p><p>يعني لو انت حبيت تفتح محل فيهم ليك او تنقل من محلك اللي هتفتحة لمحل فيهم</p><p></p><p>هيفرق معاك اوي .. ده غير موقع العمارة واخده ناصيتين وفي ربع السوق</p><p></p><p>يعني اللي داخل السوق معدي عليك واللي خارج منه معدي عليك</p><p></p><p>وعلي فكرة بكره الصبح المحامي هيعمل ليكي يا امل ورقه فيها امضاء اتنين شهود زي ما طلبتي</p><p></p><p>امل :: منحرمش منك ياعم فوزي</p><p></p><p>فوزي :: اللي عملتيه معايا انتي وجوزك ميتئلش بمال الدنيا .. وانا كدة كدة لما هموت مش هاخد حاجة معايا انتي وجوزك والواد محمود ده اولي</p><p></p><p>رجب :: **** يبارك لينا في عمرك يا عم فوزي</p><p></p><p>فوزي :: طيب انا هقوم البس جلبية نضيفة</p><p></p><p>وانت يارجب يابني وقف توكتوك</p><p></p><p>رجب :: فيه حاجه فكرت فيها وهنعملها بالليل</p><p></p><p>امل :: حاجة ايه</p><p></p><p>رجب :: هتتصلي بالواد سايكو تقولي له ان محمود تعبانوان محمود محتاج حقنه ضروري من الصيدليه وانا مشيت من العشا روحت اشتري خشب للمحل اللي بوضبه واني احتمال ارجع عالفجر وانك كلمتيني وانا اديتك رقم سايكو وقولتلك اتصلي بيه خليه هو يجبلك الحقنة وياريت هو يجبهالك بعد ما يخلص القهوة</p><p></p><p>امل :: انت عايزة ينكني وانت موجود وتتفرج ؟</p><p></p><p>رجب :: مش بس كدة . هفهمك لما ارجع</p><p></p><p>امل :: لا فهمني دلوقت</p><p></p><p>رجب طب تعالي نطلع بره وافهمك في الشارع</p><p></p><p></p><p>امل خرجت مع رجب اللي قال ليها</p><p></p><p>انا هكون جوه الشقة بتفرج عليه وهو بينكك وبمجرد ماسايكو يجيب لبنه فيكي هفتح الباب براحة واروح رزاعة علي اني جيت من بره وادخل عليكم واتصدم في المنظر</p><p></p><p>اللي قدامي وواقفل الباب بالمفتاح واهدد سايكو باني هقتله وهقول انه اتهجم عليكي</p><p></p><p>وحاول يغتصبك وهقول اني بحبك ومش هقدر اقول انك خونتيني</p><p></p><p>واخليكي تلبسي جلبيه من بتوعك وبعدين اقطعها بأيدي واقوله انت اللي عملت كدة</p><p></p><p>مانا مش هفضح مراتي وطبعا لو سبتك هتقول في المنطقة كلها انك نمت معاها برضاها ومراتي وانا هتفضح</p><p></p><p>امل :: وهتستفاد ايه بده كله ؟</p><p></p><p>رجب امضيه علي وصلات امانه واقوله انا هسيبك ومش هقتلك لو مضيت لو مماضتش هقتلك</p><p></p><p>امل :: طبعا هو هيخاف ويمضي</p><p></p><p>رجب :: وساعتها اضمن انه مش هيفتح بوقه واخليه ينيكك وينكني وتحت تهديد الوصولات</p><p></p><p>دماغك بقت الماظ يا كسمك</p><p></p><p>فوزي خرج وامل قالت طب انا هطلع ياعم فوزي مفاتيح الشقة معاك</p><p></p><p>فوزي :: ايوة معايا .. خدي اكل معاكي الاكل اللي جوه كتير واللحمة مش هاكلها كلها</p><p></p><p>امل :: حاضر ياعم فوزي</p><p></p><p>امل دخلت واخدت محمود ابنها وطلعت شقتها</p><p></p><p>وعم فوزي ورجب اخدو توكتوك من بره وراحو العمارة</p><p></p><p>رجب انبهر بالعمارة اللي بقت بتاعة مراته</p><p></p><p>وفعلا موقعها جميل والمحلات بتاعتها واسعة جدآ</p><p></p><p>بعد ما اتفرج علي العمارة عم فوزي قاله وديني اشوف محلك</p><p></p><p>رجب اخد عم فوزي ووداه المحل بتاعة وفتحه .. وراح جاب اتنين شاي وقعدو شوية وبعدين قفل المحل وروح هو وعم فوزي ورجع اشتري دفتر وصلات امانه و روح شقته وشالهم في درج اسفل الدولاب</p><p></p><p>…………...…….</p><p></p><p>شوقي :: اهلا ساندي .. و**** انتي نورتي الفيلا النهاردة</p><p></p><p>سكرة :؛ ازيك يا ست صافي</p><p></p><p>صافي :: تسلم ياشوقي الفيلا منورة بيك</p><p></p><p>الحمد *** يا سكرة انتي عاملة ايه وعيالك وجوزك</p><p></p><p>سكرة :: كلنا بخير الحمد ***.. قهوتك زي ما انا فاكرة سكر زيادة</p><p></p><p>صافي :: ميرسي يا سكرة</p><p></p><p>شوقي :: اقفلي الباب وراكي يا سكرة وانا لو عوزتك هطلبك</p><p></p><p>سكرة :: حاضر يابيه</p><p></p><p>سكرة خرجت وشوقي قام من علي كرسي مكتبه وقعد علي الكرسي اللي قصاد ساندي</p><p></p><p>شوقي :: بناتك عاملين ايه</p><p></p><p>ساندي ،:: تمام و****</p><p></p><p>شوقي :: جلال فين صحيح نزل معاكى</p><p></p><p>ساندي ،::: اه بس رجع تاني الموقع.. بيتهيألي ندخل في الموضوع علي طول</p><p></p><p>شوقي :: تمام بس معلش ممكن فونك ؟</p><p></p><p>ساندي :: اشمعني</p><p></p><p>شوقي :: معلش الكلام اللي هيدور بينا مش حابب يتطلع بينا فمعلش اديني الفون بس</p><p></p><p>ساندي ابتسمت .. انت خايف اكون بسجلك ؟</p><p></p><p>شوقي :: اللي اتلسع من الشوربة</p><p></p><p>ساندي :: مسكت الفون وقفلته خالص قدام شوقي</p><p></p><p>شوقي :: تمام كدة ممكن بقي تحطيه علي المكتب و تاخديه وانتي ماشيه</p><p></p><p>ساندي حطت الفون علي المكتب :: شوقي ممكن تقول اللي انت عاوز تقوله علشان الوقت كدة هيتاخر</p><p></p><p>شوقي:: ماشي.. بصي يا سندي انا مش هنكر وهاجي معاكي صريح وواضح</p><p></p><p>انا اللي كنت في الفيديوهات دي بس انا عاوز نور تفهم عكس ده لو ده حصل</p><p></p><p>ونور سامحتني انتي هتبقي في حته تانية خالص</p><p></p><p>ساندي :: اعرف طيب العرض اللي هتقدمه</p><p></p><p>شوقي :: افهم من كلامك انك هتقدري ؟</p><p></p><p>ساندي :: قامت واتمشت في المكتب</p><p></p><p>وعيون شوقي راحت علي طيزها وكان الاندر باين اوي تحت الجيبه السمني اللي لابساها ساندي وقفت قدام الشباك</p><p></p><p>وقالت :: من ناحيه اقدر .. فانا اقدر وانت قولت كلمه في الشركة اني عارفة مصلحتي</p><p></p><p>وانا فعلا مش عايزة غير مصلحتي</p><p></p><p>شوقي قام هو كمان من مكانه ومشي ووقف قدام ساندي</p><p></p><p>انتي هتاخدي من نور مرتب كام ؟ عشرة عشرين الف .. تلاتين الف ؟</p><p></p><p>ايه رائيك تبقي نائب مدير في شركة وتقبضي مرتبك سبعين الف ده غير العمولات والشغل اللي هتعرفي تجبيه للشركة ليكي نسبه من المكسب فيه ١٠في الميه.. لا نخليها ١٥ ومش بس كدة ده هيبقي في عربيه بأسمك ومرتب اول تستلمي الشغل شهرين فوق الشهر بتاعك</p><p></p><p>ساندي :: يااااه ده العرض ده مستحيل يتفوت</p><p></p><p>شوقي مسك ايدها :: انا عارف انه مستحيل يتفوت</p><p></p><p>ساندي بصت على ايد اللي ماسكه ايدها وابتسمت له وقالت</p><p></p><p>طب افهم ليه العرض ده كله علشان انت عاوز ترجع بس لنور</p><p></p><p>شوقي :: سبق وقولتلك اني عارف انك ذكيه</p><p></p><p>انا اللي يهمني من رجوعي لنور الشركة</p><p></p><p>انتي عارفة الشركة دي رصيدها بس اللي في البنوك غير طبعا فلوس السوق اللي بره</p><p></p><p>واللي في المينا واللي لينا ديون عند شركات</p><p></p><p>الرصيد اللي موجود في الشركة ١٢٠ مليون دولار وزيهم في السوق ونقول نصهم لينا بره.. ده غير الفروع اللي في كل مصر ولينا فروع بره مصر في دول عربية وغير كمان اننا بنعمل شغل ووكلاء انديه كبيرة زي الاهلي المصري والاتحاد السعودي وكام فريق في دول عربية وافريقية</p><p></p><p>الشركة كبيرة اوي ومينفعش نور تاخدها مني حتي لو كنت معاها شريك بنسبه اقل</p><p></p><p>انا مينفعش اكون شريك</p><p></p><p>ساندي شالت ايديها من ايد شوقي وهي مبتسمة</p><p></p><p>كل ده وبتقولي وظيفة وعربية ومرتب سبعين الف</p><p></p><p>شوقي :: انتي هتبقي نائب مدير وممكن تعملي شغل تلاقي مرتبك وصل ل200الف</p><p></p><p>ساندي :: كل ده حلو . لكن لازم عالاقل جنبهم يبقي فيه شقة بأسمي ومبلغ حلو في البنك</p><p></p><p>شوقي :: مش هنختلف هتقدري تساعديني</p><p></p><p>ساندي :: انا لو مسعدتكش ابقي مجنونة</p><p></p><p>شوقي :: خلاص تبقي مصلحتنا واحدة</p><p></p><p>ساندي اتحركت في الاوضة وعيون شوقي علي حز الكلوت وطيزها المدورة البارزه</p><p></p><p>وهي بتلف شافت عيون شوقي طالعة عليها</p><p></p><p>ابتسمت له</p><p></p><p>طب ايه مش هتشربنا حاجة نخب احتفالنا بالاتفاق</p><p></p><p>شوقي :: بس كدة انا خوفت اعزم عليكي تشربي وسكي</p><p></p><p>ساندي طلعت سيجارة :: ههههههههه طب معاك ولاعة</p><p></p><p>شوقي جاب من المكتب الولاعة وولع لساندي السيجارة وفتح باب مكتبه الجرار</p><p></p><p>ساندي :: شوقي .. اوعا سكرة تاخد بالها من الوسكي</p><p></p><p>شوقي ابتسم :: لا متقلقيش وخرج</p><p></p><p>ورجع بزجاجة وسكي وتلج وكاسين</p><p></p><p>وقعد هو ساندي بتاع نص ساعة في المكتب يتكلمو عن اتفاقهم وساندي استأذنت انها تمشي</p><p></p><p>شوقي :: تحبي تعدي عليا امتي علشان اجبلك عربيتك</p><p></p><p>ساندي :: اشتريها انت علي زوقك بأسمي</p><p></p><p>شوقي :: تحبي ارخصها انا.. مش هتاخد مني يوم في المرور وتستلميها بالرخصة</p><p></p><p>ساندي :: ماشي ابقي كلمني وقت ما تحتاجنى اروح المرور</p><p></p><p>شوقي لا مش هحتاجك كله بيخلص بالفلوس</p><p></p><p>انتي مش هتبيعي علشان احتاجك</p><p></p><p>ساندي :: طب بياناتي ؟</p><p></p><p>شوقي :: كفايه تبعتيهم واتس الليله وانا بكره هكلم حد يجبلي احلي عربية زيرو ليكي</p><p></p><p>ساندي ابتسمت وخرجت من المكتب وهي مبسوطة هيبقى معاها عربيتين وايه الاتنين هيجولها في يوم واحد</p><p></p><p>بكره نور هتشتري ليها عربيه .. وشوقي المغفل هيشتري ليها عربية</p><p></p><p>شوقي بعد ما ساندي مشيت اتصل ب اسماعيل وقاله متنساش تبقي تحيب البنت ليلي شقة مدينة نصر.. انا الليله عاوز اسهر للصبح</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>الساعة 11 رجب قال ل امل اتصلي دلوقت بسايكو</p><p></p><p>امل :: ماتصبر كمان ساعة ولا ساعتين بدل ما تطق في دماغه ويروح يجيب الحقنه دلوقت ويبقي مطر ينزل تاني للقهوة</p><p></p><p>رجب :: هو بيقفل القهوة علي اتنين بالكتير تلاته .. خلاص نكلمة علي واحدة واحدة ونص</p><p></p><p>علي الساعة ١٢ رجب معاه دهان بيأخر القذف دهن زبه وعلي الساعة واحدة ونص رجب قال ل امل اتصلي دلوقت</p><p></p><p>امل اتصلت ب سايكو</p><p></p><p>سايكو :: الو</p><p></p><p>امل :: الو سايكو معايا</p><p></p><p>سايكو :: ايوة مين معايا</p><p></p><p>امل :: انا امل مرات رجب</p><p></p><p>سايكو :: امل مين ؟ ورجب مين</p><p></p><p>امل :: يوووه نسيت انك متعرفش اسمي انا ام محمود مرات رجب .. اللي كنت عندي في الشقه النهارده نسيتني و**** هزعل</p><p></p><p>سايكو :: اااااه لا وانا اقدر انساكي بردو .. انني متتنسيش يا ام محمود</p><p></p><p>امل :: طب بقولك ايه يا سايكو .. انا ابني محمود رجع سخن تاني وتعب وكلمت رجب كنت فاكره سهران في المحل طلع يا خويا في حته كدة نسيت اسمها راح يجيب منها مش عارفة خشب ولا فتارين و**** نسيت وقالي هيجي علي الفجر</p><p></p><p>فكنت عاوزك بعد ما تقفل القهوة تعدي تجبلي اي حاجة للسخونية</p><p></p><p>سايكو :: وماله عيوني يا ام محمود كدة كدة انا فاضلي نص ساعة واقفل .. لا انا هقفلهتدا حالا علشان خاطر عيون محمود وام محمود .. حتي بالمره نعيد اللي حصل الصبح</p><p></p><p>امل بضحكة مرقعة ههههههه انا قولت كدة بردو .. هستناك علي نار يا سايكو</p><p></p><p>امل قفلت ورجب اتبسط ان الخطة ماشيه تمام</p><p></p><p>رجب فضل مستني علي نار ومحمود كان نايم علي الكنبه بره وامل دخلته الاوضه بتاعته وقلعت الجلبيه وقعدت بقميص النوم</p><p></p><p>شوية والباب خبطت ورجب بسرعة راح مستخبي في اضه محمود وطفي النور وساب الباب مفتوح علشان وهو خارج يتفرج علي مراته الباب ميعملش صوت</p><p></p><p>امل فتحت لسايكو ودخلته بسرعة وقفلت الباب واخدت منه العلاج ورمته عالارض</p><p></p><p>سايكو :: ايه ده ومحمود</p><p></p><p>امل :: انت صدقت .. دي حجة علشان اجيبك .. انا مصدقت جوزي هيجي بعد الفجر . وانا تعبانه وعايزك</p><p></p><p>سايكو ان كان كدة كسم العلاج و حضنها وايده راحت لطيزها وبقي عمال يبوس فيهل ويحضن فيها وامل ايدها من تحت مسكت زبه وفضلت تهيج فيه وبعدين قالت</p><p></p><p>تعالا ندخل الاوضة احسن محمود يخرج ويشوفك</p><p></p><p>امل دخلت ووقفت جنب الباب وسايكو دخل وامل قفلت الباب وبعدين قالت لا هخليه موارب احسن علشان لو محمود صحي احس بيه ورجعت فتحت الباب وسابته موارب وراحت لسايكو</p><p></p><p></p><p></p><p>امل بعد مادخلو الأوضة</p><p></p><p>سايكو قرب منها وذنقها علي الدولاب بتاع اوحط ايده بين وراكها ( علي كسها ) وقرب بشفايفة علي شفايفها واخد بوسة طويلة وايده من تحت بتدعك في كسها</p><p></p><p>رجب خرج من الاوضة اللي مستخبي فيها ومشي علي طرطيف صوابعة</p><p></p><p>ووقف قدام الاوضة بزاويه ميقدرش سايكو يشوفو فيها</p><p></p><p>سايكو فضل يدعك في كسها بصوابعة وشفايفة بتمص في لسانها لدرجة ان امل مقدرتش تقف علي رجليها</p><p></p><p>اعصابها سابت وكسها بقي بيحرقها من شدة الأثارة وايدها هي كمان عرفت طريقها وكانت في لحظة علي زبه</p><p></p><p>واهاتها بدأت تخرج وتجلجل في الأوضة</p><p></p><p>ااااااه اااااااه .ااااااااااه اااااااااااااااااااااااه</p><p></p><p>ايد سايكو راحت منزلة البنطلون بتاعه وراح ماسك بزازها بأيده وبقي بيمص في كل حلمة شويه. وامل سانده ضهرها علي الباب الدولاب وايدها بتحضن راس سايكو اللي مش شبعان من حلمات بزازها مص ورضاعة وفرك بصوابعة في الحلمة التانية</p><p></p><p>رجب هايج وهو شايف مراته مع سايكو وهايجة عليه وهايج عليها وكان واحشه جدا التعريص</p><p></p><p>وانه يشوف لمحه وهو بيتناك قدامه</p><p></p><p>وامل بصت بره سافت رجب فقررت تداعب غريزه التعريص وتخليه يشوفها وهي لتلاعب زب سايكو بأيديها ونظراتها له لوحده هيجت رجب</p><p></p><p></p><p>امل نزلت علي ركبها وهي بتبص لرجب بعد ما سايكو شبع من بزازها. وايدها عمالة تحسي علي زبه المنفوخ تحت البوكسر وراحت بسنانها تعض زبه عضات خفيفة من فوق البوكسر</p><p></p><p>قامت واخدت شفايفة تاني بين شفايفها وبعدين لفت بطيزها ولذقت فيه وبقت بتتمايل شمال ويمين وتحك طيزها علي زبه وعيونها علي رجب ورجب عيونه هايجة علي مراته</p><p></p><p>وايد سايكو بتفعص وتقفش في بزازها وشفايفه تمص لحمة ودانها</p><p></p><p>ااااااااااااخ اااااااااخ .. اييييي اووووووو اوووووووف جميل جمييييببل. اااحححححححح</p><p></p><p>ايده راحت لوسطها وهي فلئست وشغالة تتأوه وهي بتحك طيزها في زبه</p><p></p><p>سايكو طلع زبه من البوكسر ونزل الكلوت بتاعها وراح نازل علي ركبة</p><p></p><p>فتح طيزها بأيده ودخل بلسانة بعد مافتح طيزها بأيده وبقي عمال يلحس خرمها وامل ممحونة وبتتشرمط اوي وبتعض علي شفايفها وتغمز لرجب المعرص اللي بيدعك في زبه وهايج</p><p></p><p>صوابع ايد سايكو نزلت علي كسها وبقي بيحرك صوابعة برررراحة ولسانة داخل في خرم طيزها</p><p></p><p>اوووووووووف .. اااااااااااوف .. احححححححح</p><p></p><p>ااحححححححححح .. جميل اوووووي .. دخل صباعك في طيزي .. اوووووووف ايوووه كدة</p><p></p><p>ااااااايييييي ايييييب .. ايوووه كدة ياقلبي ..ااااااااااخخخخخخ</p><p></p><p>سايكو قام وامل راحت نازلة علي ركبها ومسكت زب سايكو بأيده وهي وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها وهي ممحونة عليه اوي وعيونها بتاكلة اكل .. وتبص تاني لرجب وترجع تبص لسايكو ولزبه وقربت منه وبشفايفها بقت بتبوس فيه وعنيها باصة لعيون سايكو اللي كان بيمشي ايده علي شعرها ومستمتع اوي بالشرمطة بتاعتها وهي بتبوس زبه</p><p></p><p>نزلت بلسانها تلحس في بيضانة وتطلع تاني علي زبه بلسانها لغايه الراس .. وبعدها اخدت زبه بين شفايفها وبقت بتمصة وتسحبة من بوقها براحة وترجع تدخلة تاني في بوقها وتمص وترضع في الراس</p><p></p><p>سايكو نزل بأيده وخلاها تقف علي رجليها واخدها للسرير وحضنها من ورا ونزلها علي السرير وهي مفلئسة</p><p></p><p>سندت بأيدها علي السرير وبأيده من ورا فتح طيزها وحط زبه علي فتحتة كسها وبدأ يدخل زبه براحة</p><p></p><p>رجب هيموت ويدخل جنب مراته ويمسك ايدها وهي بتتناك.. هايج ومش قادر يعمل حاجة غير انه يتفرج ويدعك في زبه</p><p></p><p></p><p>امل هايجة ان رجب هايج وهي بتتنام وصوت شرمطتها كان عالي</p><p></p><p>اااااااااييييييب ايييييييي اووووووووو بررراحة ياقلبي . برااااحة اووووووي</p><p></p><p>زب سايكو بقي بالكامل في كسها من ورا. ونزل راسها علي السرير بأيده وبقي عمال يدخل زبه في كسها ويسحبة براحة. وامل بتولول تحت منة. من المتعة الرهيبة اللي حاسة بيها</p><p></p><p>مسكها من وسطها واتملك فيها وبقي بينكها برتم اسرع وصوت ارتطام لحمة في لحم طيزها وبيضانة المدلدلة رايحة جاية تخبط فيها</p><p></p><p>شوية وسايكو قعد علي السرير وامل قعدت علي زبه وبقي وشها له وضهرها ل رجب ولبست زب سايكو جوه كسها وهي قاعده عليه وحضنت سايكو من رقبته واخدت شفايف سايكو تمص فيهم وتتحرك برحة اوي لقدام ولورا وهي قاعدة علي زبه وسايكو ايده مسكاها من وسطها وبيساعدها تتحرك لقدام وهي راكبة زبه</p><p></p><p>بعد ما شبعت من شفايف سايكو بدأت تقوم براحة وترجع تقعد علي زبه وبصوابع ايدها بتفرك في حلمات بزازه</p><p></p><p>فضلت قاعدة تتناك من زبه شوية حلوين وبعدين سايكو خلاها نامت علي جنبها وهو نام وراها</p><p></p><p>ودخل زبه جوه كسها وبقي سايكو عمال ينكها نيك خفيف وكل شوية امل تبص لرجب جوزها وهي هايجة وسايكو ماسكها من وسطها وعمال ينيك فيها وفجاءة مهدي النيك وسحب زبه وراح رازع زبه مره واحدة في كسها خلاها قالت اااااااه</p><p></p><p>في اللحظة دي رجب زبه نزل شلال لبن من هيجانه علي مراته وسايكو فاشخها نيك</p><p></p><p>فضل سايكو ينيك في اما اللي دخلت المود تاني بسرعة وزب سايكو داخل خارج في كسها بسرعة</p><p></p><p>ولما عرفت ان سايكو خلاص هيجبهم قالت له</p><p></p><p>اوعي تشيل زبك . هاتهم في كسي</p><p></p><p>سايكو مسكها جامد اوي ودخل زبه بكل قوتة في كسها ورجليه اتخشبت وقذف حممة البركانية جوه كسها وامل بتعض في شفايفها من المتعة وهي حاسه بلبن سايكو السخن جواها</p><p></p><p>رجب مشي علي طراطيف صوابعة وفتح باب الشقة براحة جدا ورجع قفله بقوة وهو بينده علي امل</p><p></p><p>سايكو اتنفض من عليها وقبل ما ينزل من علي السرير كان رجب قدام باب الاوضة</p><p></p><p>وامل بتغطي جسمها بالملايه وهي بتلطم علي وشها وبتقولي يالهوي يالهوي وسايكو مش عارف يتكلم وشخ علي نفسه مايه</p><p></p><p>رجب بص عليه لقاه شخ علي نفسه بجد من الخوف وجسمه بيترعش ومش قادر يقف</p><p></p><p>رجب عمل فيها منصدم وبيقولها</p><p></p><p>ليه.. ليه يا امل .. بتخونيني .. انا هتجنن . هو انا بحلم .. معقول .. ومع مين .. مع الكلب ده ..</p><p></p><p>امل :: صوتك يا رجب هتفضحني .. دانا مراتك حبيبتك</p><p></p><p>رجب :: مراتي وحبيبتي .. وعمل نفسه بيعيط ليه يا امل ليه دانا بحبك .. وانتي عارفة اني مقدرش اقتلك .. مقدرش اعيش من غيرك.. ليه .. بتخونيني ليه</p><p></p><p>وانت وراح رايح عليه وماسكه من قفاه انا هقتلك .. امل . بلاش يارجب .. بلاش</p><p></p><p>مشيه والنبي .. هتفضحني</p><p></p><p>رجب :: اه امشيه وكان محصلش حاجة.. يلا امشي ..</p><p></p><p>سايكو لسه بياخد هدومة من الارض .</p><p></p><p>رجب :: لا لا .. لو مشيته هيفضحني ويفضحك</p><p></p><p>امل :: لا مش هيتكلم .. مش انت مش هتتكلم يا سايكو</p><p></p><p>سايكو بيعيط وبيحلف انه مش هيجيب سيرة لحد وانه مش هيطلع هنا تاني وهيمشي من المنطقة كلها بس يسبوا يمشي</p><p></p><p>وفضل يلطمم على وشه ويقول انا ايه اللي طلعني هنا</p><p></p><p>رجب :: لا لا لا مضمنش .. انت اكيد هتفضحني وتفضح مراتي</p><p></p><p>سايكو :: و**** ما هتكلم</p><p></p><p>رجب:: انت تقعد مكانك لغاية ما افكر هعمل فيك ايه</p><p></p><p>رجب سحب سكينه موجودة على طرابيزه جنبه بره و سحب الكرسي وقعد قدام سايكو نص ساعة مش بيتكلم غير ليه يا امل .. انا تخونيني ..</p><p></p><p>شويه ورجب ،قاله مفيش غير حل واحد يخليني اضمن انك مش هتفضحنى</p><p></p><p>سايكو :: اي حاجة تطلبها مني هعملها</p><p></p><p>رجب :: هتمضي علي وصلات امانة</p><p></p><p>الوصلات دي هتفضل معايا تخليني اضمن سكوتك</p><p></p><p>سايكو :: أمضي . المهم امشي من هنا</p><p></p><p>رجب :: بطاقتك ياض</p><p></p><p>سايكو :: حاضر .. حاضر ياعم رجب</p><p></p><p>سايكو مسك بنطلونه وطلع منه المحفظة وايده بتترعش وهو بيطلع البطاقة</p><p></p><p>رجب :: اهدي .. علشان تعرف تمضي</p><p></p><p>وانتي قومي اعملي له لمون</p><p></p><p>سايكو :: لا مش عاوز .. انا عايز امشي</p><p></p><p>رجب :: هتسمع الكلام وهتشرب</p><p></p><p>امل خرجت ومثلت دور الخايفة من رجب وهي بتعدي وخرجت عريانه جري من قدام رجب ورجعت بعصير الليمون</p><p></p><p>سايكو شرب العصير ورجب قال ل امل افتحي ضلفة الدولاب اللي في النص تحت في الدرج فيه دفتر وصلات امانه هاتيه وهاتي قلم</p><p></p><p>امل جابت الدفتر والوصلات ورجب كتب خمس وصلات كل وصل ب ٢٠٠٠٠ الف</p><p></p><p>وخلي سايكو مضى عليهم</p><p></p><p>وبعدها قاله لو مشيت من المنطقة او سبت القهوة هقدم أول وصل للحكومة و هحبسك</p><p></p><p>سايكو خد هدومه وقال يا فكيك</p><p></p><p>وامل ورجب ماتوا على نفسهم من الضحك علي اللي عمله سايكو</p><p></p><p>امل :: و**** ياسيكو بعد اللي حصل ما هيخلف تاني ويمكن زبه اصلا ميقفش</p><p></p><p>رجب :: احا . ده لازم يقف اومال احنا عملنا كل ده ليه</p><p></p><p>امل :: علشان ينيكك ياخول</p><p></p><p>رجب :: ماهوهـ ينيكك وناكك انتي كمان</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>ساندي نزلت من الفيلا وركبت العربيه وابتسمت وهي بطلع الموبايل التاني من شنطتها .. وشغلت التسجيل اللي سجلته لشوقي واتحركت بالعربيه</p><p></p><p>وفكرت في عرض شوقي لحظات لكن قالت مستحيل اخسر نور وعمو شوقي</p><p></p><p>اللي مع شوقي اساسا ميجيش ربع ربع ايه ميجيش نقطة في اللي عند شوكت بيه</p><p></p><p>وفي الاخر اللي عند شوقي ده كله اكيد هيرجع لنور ف من الغباء انها تخسرها</p><p></p><p>وصلت الفيلا وركنت العربية في الجراج وضربت جرس الفيلا</p><p></p><p>فتحت ليها مجيده وكان شوكت في مكتبه وبهيرة طالعة اوضتها</p><p></p><p>ساندي طلعت اوضة نور وخبطت عليها</p><p></p><p>نور :: مين</p><p></p><p>ساندي :: انا ساندي</p><p></p><p>نور :: ادخلي ..</p><p></p><p>ساندي دخلت ونور قالت من امتي ياختي الادب ده</p><p></p><p>ساندي وهي مبتسمة :: مانا قولت يمكن بتعملي حاجه كدة ولا كدة</p><p></p><p>نور :: ههههههههه انتي .. مش سهله خالص</p><p></p><p>نور :: ها قوليلي بقي اخبار المقابله ايه</p><p></p><p>ساندي :: هفاجئك.. انا اول ما دخلت عنده وقعدنا في مكتبه اول حاجة طلبها مني انه ياخد الموبايل بتاعي ويقفله علشان مسجلش له</p><p></p><p>نور :: اه</p><p></p><p>ساندي :: انا طلعت الموبايل وقولت له انت شاكك اني بسجل ليك .. عموما تليفوني اهو وقفلته واخده مني وحطة قدامة علي مكتبه</p><p></p><p>نور :: ها واعترف ؟</p><p></p><p>ساندي :: بكل حاجة وبوش مكشوف</p><p></p><p>نور:: خسارة كان نفسي اسمعة</p><p></p><p>نور :: ههههههه لا مانا كنت عاملة حسابي وواخده فون تاني كنت رمياه</p><p></p><p>تليفون قديم وكان اخوكي جابلي احسن منه فشلت ده .. معرفش ليه فكرت اخده واشيله في شنطتي وقبل ما ادخل الفيلا شغلت التسجيل</p><p></p><p>نور :: بجد ..؟ طب سمعيني</p><p></p><p>ساندي طلعت الفون وشغلت التسجيل</p><p></p><p>ونور بتسمع كلام شوقي وهي شغاله تشتم</p><p></p><p>لغاية ما خلص التسجيل</p><p></p><p>نور :: انا لازم ابن الكلب ده اطلق منه</p><p></p><p>ساندي :: براحة كدة يا حبيبتي وركزي</p><p></p><p>شوقي بعد الكلام اللي قاله ده والارقام دي</p><p></p><p>مش هيطلق . احنا لازم نلاعبه ونعشمة</p><p></p><p>نور :: نلاعبه !؟ ازاي</p><p></p><p>ساندي :: انتي مش لسه مراته وعلي ذمته وحلاله</p><p></p><p>نور :: اه للاسف</p><p></p><p>خلاص :: انا اقنعك انه مظلوم وترجعي له</p><p></p><p>نور :: ارجع له ازاي ؟ انتي اتجننتي</p><p></p><p>ساندي :: افهميني بس .. شوقي جوزك لازم يطمن ليكي . وترجعي ويديني انا الامان وسيبي انا عليا كل حاجة هو شهر واحد وتكوني واخدة كل اللي معاه بيع وشراء ويخرج من فيلتك زي ما دخلها</p><p></p><p>نور :: بس ارجعله ؟ لا مستحيل</p><p></p><p>ساندي :: بالعقل كدة لو طلبتي الطلاق وفضلتي علي موقفك شوقي مش هيطلق</p><p></p><p>ولو طلق مش هيتنازل حتي لو عمو شوكت هددة او عمل فيه اللي ما يعمل</p><p></p><p>هو كدة كدة اتفضح مش فارق معاه</p><p></p><p>نور :: لا لسه الفضايح الكبيرة منزلتش</p><p></p><p>ده له فيديوهات اوسخ من دي مليون مرة</p><p></p><p>ساندي فكرت شوية وسكتت</p><p></p><p>ساندي :: طيب ممكن تحكيلي الفيديوهات دي فيها ايه</p><p></p><p>نور :: لا دي انا هبعتهالك تشوفيها بنفسك علشان تشوفي البيه اللي بتقوليلي ارجعله</p><p></p><p>ده مش راجل .. ده مره</p><p></p><p>نور بعصبيه مسكت تليفونها وفتحته وبعتت المقاطع اللي عندها لساندي</p><p></p><p>ساندي بتتفرج علي المقاطع وهي مش مصدقة.. شوقي بيه واحدة بتنيكة وبتشتمة</p><p></p><p>اوسخ شتايم بمراته واهله وامه</p><p></p><p>ساندي :: ايه ده يا نور . ده شوقي ؟</p><p></p><p>نور :: انتي شايفة ايه</p><p></p><p>ساندي :: اه شايفة وعارفة بس مش مصدقة</p><p></p><p>نور :: وتقوليلي ارجعله</p><p></p><p>ساندي حطت الفون علي السرير.. ياحبيبتي مفيش غير الحل ده بردو</p><p></p><p>لازم ترجعي.. علشان انا اعرف اجبلك كل حاجة منه انا بعد اللي شفته ده زاد اصراري انك ترجعي له</p><p></p><p>نور :: بردو هتقولي ارجعله</p><p></p><p>ساندي :: هههههه وتنكيه كمان</p><p></p><p>نور :: بتهزري ياساندي . ده وقته</p><p></p><p>ساندي :: هههههه طب علي فكره و**** مش بهزر. عارفة لو ده جوزي وانا مكانك</p><p></p><p>مش هنيكة بس .. دانا هفشخ امه واخليه كلب تحت رجلي .. انتي بس اللي طيبه وغلبانة</p><p></p><p>نور :: انا هنزل واخدك نتكلم مع بابا</p><p></p><p>ساندي :: ماشي موافقة بس لو قالك ترجعي ترجعي</p><p></p><p>نور :: بابا مستحيل يقولي ارجعي</p><p></p><p>ساندي :: انا هتكلم معاه واشرحله وجهة نظري واللي يقوله عمو شوكت نعمله</p><p></p><p>نور :: ماشي</p><p></p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء السادس والثلاثون من قصة اولاد الذوات</p><p></p><p></p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الحزء 37</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>نور اتصلت بباها وسألته حضرتك في اوضتك ولا في المكتب</p><p></p><p>شوكت قالها انه في مكتبه</p><p></p><p>نور وساندي نزلو له ودخلو المكتب</p><p></p><p>ونور شرحت ل شوكت اللي حصل من البدايه وان شوكت طلب يعقد معاها اتفاق</p><p></p><p>وانها قالت ليها ونور قالت روحي وشوفي</p><p></p><p>عاوز ايه</p><p></p><p>وقالت له ان ساندي سجلت له القعده كلها</p><p></p><p>من اول ما دخلت الفيلا لغاية ما مشيت</p><p></p><p>شوكت اخد تليفون ساندي بعد ما شغلت له</p><p></p><p>التسجيل ومتكلمش ولا كلمه</p><p></p><p>وفضل قاعد ومركز مع التسجيل من البدايه للنهاية بعدين قام من مكتبه واتمشي في المكتب وهو بيبرم في شنبه وعمال يفكر وقال</p><p></p><p>بقي الكلب الجعان ده عاوز ياخد الشركة من بنتي وبيخطط ويتكتك ازاي يستغفلها ويستغفلني .. طيب يا شوقي الكلب</p><p></p><p>انا بكره هجيبه زي الكلب متربط وتحت جزمتي واخليه يمضي علي بيع كل حاجة ليكي</p><p></p><p>ساندي :: عمو بعد اذنك ممكن اقول وجهة نظري ونتصرف ازاي</p><p></p><p>شوكت بص ليها :: سامعك يا ساندي</p><p></p><p>ساندي :: انت طبعا معندكش شك اني بحب نور وبحبكم وانتو اهلي مش اهل جوزي بس .. وانا اتصرفت كدة بدافع حبي ليكم ول نور اللي بعتبرها اختي</p><p></p><p>شوكت :: طبعا انا متأكد من ده وانا بعتبرك زي نور مش اقل منها في الغلاوة وعارف تصرفك ده نابع من حبك ليها. وتصرف حيقيقي اشكرك جدا عليه لانه كشف تفكير الكلب ده</p><p></p><p>ساندي :: طب ياعمو ممكن اقول وجهة نظري واللي شيفاه</p><p></p><p>شوكت :: اه طبعا .. انا سامعك</p><p></p><p>ساندي :: انا طبعا مش هاجي واحد في الميه جنب خبرتك وعارفة ومتأكده ان الرئ الاول والاخير هو رائيك .. بس انا شايفة ان شوقي مش هيطلق نور ولا هيمضي علي حاجة.. ده يا عمو واحد كان جعان وانتوا اكلتوه لغاية ما بطنه شبعت</p><p></p><p>مستحيل يفرط في لقمة ماسكها بأيده وبيعضها بسنانه حتي لو عملت اللي قولت عليه</p><p></p><p>شوكت فكر في كلامها وشاور ليها تكمل كلامها</p><p></p><p>ساندي :: انا بقول ياعمو نفضل منيمين شوقي ده وانا افهمة زي ما اتفقت معاه</p><p></p><p>اني هساعده . ونور ترجعله.. فترة مؤقته طبعا . تقريبا شهر شهرين ومش اكتر من كدة</p><p></p><p>في الفترة دي ياعمو نور من ناحيه تبقي معاه وتبين له انها سامحته وانها مصدقة ان الفيديوهات مش له بس تشرط عليه تفضل في الشركة وانا من ناحيه تانيه هتواصل معاه علي اساس من وراكم وانقل له اخبار نكون متفقين عليها وانا اجيب منه كل خباياه من تعاملات وشغل بيعملو من ورا الشركة.. في الفترة نظبط ورقنا ونشوف بناء علي اللي قدامنا ايه الطريقة اللي تخلينا</p><p></p><p>نمضي شوقي ده علي كل حاجة وهو مش واخد باله</p><p></p><p>شوكت :: اه يعني نور ترجع بس شايفة من المنطق نور تصدقك كدة اول مانتي تكلميها</p><p></p><p>ساندي :: ياعمو شوقي عاوزها تصدق وباي طريقة ومع ذلك انا هفكر في الطريقة اللي تخلي رجوع نور له منطقي</p><p></p><p>شوكت :: و**** كلامك محترم جدا . ومبدائيا انا موافق عليه</p><p></p><p>ساندي فرحت وبصت لنور</p><p></p><p>نور :: يابابا ارجعله ازاي . ياجماعة مش هقدر</p><p></p><p>شوكت :: كلام ساندي صح وصح جدا .. لازم الكلب ده يتغفل مش هينفع معاه فعلا اسلوبي وانا عايزك تاخدي يومين تلاتة تفكري كويس في كلامها .. ساندي بتحبك وانا شايف كلامها صح</p><p></p><p>ساندي :: علي فكرة ياعمو انا لما طلبت وسكي من شوقي وشربته كان بس علشان اوهمة اني فعلا فرحانه بالعرض</p><p></p><p>شوكت :: مش محتاجة تبرري ليا الكلام ده</p><p></p><p>انا فاهم وعارف كويس من غير ما تشريحيلي</p><p></p><p>ساندي :: طب ياعمو عن اذنك انا هاخد نور ونطلع</p><p></p><p>شوكت :: سبيلي نور شوية انا شايفها مش مقتنعة وحابب اتكلم معاها</p><p></p><p>ساندي :: طيب انا هستناكي في اوضتي يانور مش هنام</p><p></p><p>ساندي طلعت وباباها اتكلم معاها ونور في النهاية قررت انها هترجع له بس تحسبها بردو في دماغها لانها مش طايقة ترجعو له</p><p></p><p>………</p><p></p><p>مصطفي :: نرجس انتي يا ولية</p><p></p><p>نرجس :: ايه . ايه .. صوتك عالي ليه</p><p></p><p>مصطفي :: سيباني بقالك ساعه قاعده في المطبخ بتهبب ايه</p><p></p><p>نرجس :: هكون بهبب ايه يعني بعمل العشا</p><p></p><p>مصطفي :: عاملة اكل ايه</p><p></p><p>نرجس :: بطاطس مهروسة بالبيض</p><p></p><p>مصطفي :: طب ابقي اقلي كام قرن فلفل</p><p></p><p>نرجس :: ماشي</p><p></p><p>مصطفي :: مالك ؟</p><p></p><p>نرجس :: هو انت يا خويا هتقعدلي في البيت زي اخوك ؟</p><p></p><p>انت مش بتنزل تلتقط رزقك ليه</p><p></p><p>مصطفى :: بقولك ايه يابت هو انتي بتشتغلي في مستشفى بجد</p><p></p><p>نرجس :: لا اترفدت</p><p></p><p>مصطفي :: ليه</p><p></p><p>قفشونى بسرق علب أدوية</p><p></p><p>مصطفي :: ايه ده هو انتي بتضربي يابت</p><p></p><p>نرجس :: اضرب ايه يا مصطفي المنيل على عينه أخوك اللي كان بيضرب هو وصاحبه الثاني شطة</p><p></p><p>مصطفي :: بس صحيح الخديوي اخويا كان عارف انك بتتناكي</p><p></p><p>نرجس :: وانا هكدب عليك عليك . اخوك اهم حاجة عنده الفلوس ياخويا .. وباين كده خلفه فايزه كلها واحد</p><p></p><p>مصطفي مسكها من شعرها وشدها .. مالها فايزة يا كسمك . اوعى تتجننى</p><p></p><p>نرجس :: سيب شعري سيب كدة. هو انت ايه يا خويا سادي</p><p></p><p>بمناسبة السادية ماتيجي ندخل جوه واوريكي السادية علي اصولها</p><p></p><p>نرجس :: اخلص الاكل واجيلك تعمل فيا اللي انت عايزة انا باينلي كده حبيتك وحبيت عنفك</p><p></p><p>مصطفي :: بس هتشربى معايا جوين</p><p></p><p>نرجس :: حشيش .. عايز تشربنى حشيش يا مصطفي</p><p></p><p>مصطفى :: يابت الحشيش ده اللي هظبط الدنيا معاكي ويخليكي ايه فوووق</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>نور طلعت وخبطت علي ساندي</p><p></p><p>ساندي قالعة كل هدومها وعريانه خالص</p><p></p><p>وبطلع من الدولاب حاجة تلبسها</p><p></p><p>ساندي :: مين</p><p></p><p>نور :: انا نور يا ساندي</p><p></p><p>ساندي :: ادخلي يا نور</p><p></p><p>نور فتحت الباب ودخلت وشافت ساندي موطيه وكسها قد كدة من بين فخادها ف اتصعقت وقالت .. ايه ده ولسه هترجع</p><p></p><p>ساندي وهي مبتسمة قالت :: ادخلي ياختي واقفلي الباب .. فيه ايه ما احنا ام ستات زي بعض</p><p></p><p>نور :: ايه ده يابنتي هو انتى معندكيش خشا خالص كدة هههههه</p><p></p><p>ساندي بضحك :: لا يا حبيبتي معنديش ثم انتي نسيتي اللي عملنا ليله امبارح ولا ايه</p><p></p><p>ساندي طلعت جلابيه صيفي خفيفة ولبستها عاللحم ..</p><p></p><p>نور :: طب ما تشغلي التكييف والبسي كلوتك بدل مانتي سيباه كده مهوي</p><p></p><p>ساندي :: ههههههه انا بحبه متهوي كدة</p><p></p><p>ساندي قعدت جنب نور</p><p></p><p>ها . قوليلي رسيتي على ايه</p><p></p><p>نور :: و**** شكلي كدة هعمل اللي قولتلي عليه</p><p></p><p>ساندي :: حلو اوي الكلام ده .. دلوقت انتي مترجعيش له لسه شوية يومين تلاتة كدة وبكره هخلي عمو يكلم شوقي ويطلب منه يقعد معاه علشان اجراءات الطلاق</p><p></p><p>نور :: بت انتي .. هو قعادك من غير اندر هيطلع عليا ولا ايه</p><p></p><p>ساندي :: هههههه لا انا متعوده اقعد بكسي كدة .. ابقي جربي اقعدي في الاوضة من غير هدوم خالص .. عريانه ونامي واصحي وانتي عريانه</p><p></p><p>نور :: لا طبعا معرفش</p><p></p><p>ساندي :: جربي بس مش هتخسري حاجة احساس تاني خالص</p><p></p><p>نور :: ماشي هبقي اجرب . بس ايه اللي بتقوليه ده</p><p></p><p>ساندي :: اومال انا هبقي دوري ايه وعرفت اقنعك ازاي. بصي يا نور . علشان تعرفي قيمة الحلو لازم تجربي الوحش</p><p></p><p>وكذلك شوقي لازم يحس انه علي مشارف خطوة من الطلاق وانه محتاجلي جدا</p><p></p><p>فانا بقي هتدخل وامنع الطلاق ده ومش بس كدة ده انا هقنعك انه مظلوم وارجعك له</p><p></p><p>نور :: بس فعلا بابا عنده حق .. مش بسهوله كدة لازم يكون فيه سبب قوي يخليني ارجعله</p><p></p><p>ساندي :: سيبي الموضوع ده هرتبه في دماغي وامخمخ فيه وهجيب السبب ده كدة</p><p></p><p>نور :: تعرفي انتي دماغك حلوة اوي</p><p></p><p>صحيح بكره هننزل بدري نجبلك العربية</p><p></p><p>ساندي :: طب ما شوقي جوزك هيجبلي العربية ومرخصة</p><p></p><p>نور :: وماله زياده الخير .. اللي تعجبك فيهم خديها والتانيه اديها لبناتك</p><p></p><p>ساندي :: ماشي .. قوليلي بقي عملتي بنصيحتي ؟</p><p></p><p>نور :: اللي هي ؟</p><p></p><p>ساندي :: يا بت بقي مش عارفة ؟ .. تسرحي بخيالك تلعبي في كسك .. تتخيلي حد بينكك</p><p></p><p>نور :: **** يحرق لسانك ده . مفيش عنده عيب خالص هههههه</p><p></p><p>ساندي :: ها طمنيني ؟</p><p></p><p>نور :: عملت ياختي عملت</p><p></p><p>ساندي :: اووووبا . لا بقي انتي تحكيلي</p><p></p><p>وبالتفصيل .. اتخيلتي مين ها</p><p></p><p>نور :: لا متخيلتش حد بس شغلت كام فيلم كده وعملت لنفسي</p><p></p><p>ساندي :: ايوه بقي .. ها و حسيتي بفرق ؟</p><p></p><p>نور :: الصراحة اه</p><p></p><p>ساندي :: عارفة انا لو مكنتش تعبانه مكنتش هسيبك الليله كنت بصي كنت هبوظلك كسك ده</p><p></p><p>نور :: يخرب بيتك وبيت لسانك .. ايه اتحكمي فيه شوية</p><p></p><p>واتحكم فيه ليه ياختي ..</p><p></p><p>نور :: طب استري نفسك .. كله باين من الجلابية</p><p></p><p>ساندي رفعت الجلابيه اوي وهي بتضحك.. استرو ليه . ده حبيبي ده انا بحبه اوي ومحبش اكتمه ههههه</p><p></p><p>نور :: ههههههههههه مجنونة .. و**** انتي مش طبيعية</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>ياسمين نايمة وبتكلم محمد اللي بينيك فيها واتس ومش واخده بالها من اختها ندى اللي قامت من سريرها وراحت لعندها</p><p></p><p>ندي :: تاني يا ياسمين .. محمد تاني</p><p></p><p>ياسمين :: **** يخرب بيتك خضتيني</p><p></p><p>ندي :: محرمتيش</p><p></p><p>ياسمين :: زهقانه وتعبانه يا ندي .. هو انتي فاكراني بحبه ؟.</p><p></p><p>ندى :: مش بتحبيه ؟ يعني خلتيه يجي .. وعمل اللي عمله معاكي . طب ياريتك كنتي بتحبيه كنت هعذرك</p><p></p><p>ياسمين :: ندى في ايه يا حبيبتي . هو كل يوم الاسطوانه دي .. وارجع اقولك شوفي بابا وشوفي امير</p><p></p><p>ندي :: هو انتي معندكيش مبرر غير الجملتين دول</p><p></p><p>ياسمين :: اه مفيش غيرهم .. تقعدي تتفرجي معايا وتريحي نفسك ولا تسبيني</p><p></p><p>ندي :: لا يا ختي .. ريحي نفسك انتي</p><p></p><p>ياسمين :: طب ما اقفل معاه ونريح بعض</p><p></p><p>ندي :: لا مليش نفس خالص دلوقت . انا زهقانه</p><p></p><p>ياسمين :: طب خلاص اكمل مع ميدو . انا مش ناقصة نكد</p><p></p><p>………</p><p></p><p>امل :: كنت حاسس بأيه وانت شايف سايكو بينكني</p><p></p><p>رجب:: مهما اوصف شعور مستحيل يتقال</p><p></p><p>متعة تانيه خالص</p><p></p><p>امل :: طب كملي حكايتك يا خول</p><p></p><p>رجب :: مفيش فضلت تقريبا بعد نيكه مكرم بيه اربع ايام في الورشة والاربع ايام</p><p></p><p>محدش فيها لمسني</p><p></p><p>الاسطي سيد كان مشغول في شغل واحنا كنا معاه طالع ميتين ابونا محدش كان فاضي يهرش في طيزو . وكنت بروح متأخر يدوب اكل اللقمة وتاني يوم اروح المدرسة وارجع اكل لقمة واريح ساعة وبعدين اروح الروشة</p><p></p><p>لغاية ما يوم الجمعة ويوم الجمعة كان اجازة من المدرسة ومن الورشة لقيت الواد رمضان البواب تحت البيت بيندهلي</p><p></p><p>نزلت وكلمته وقالي انه عايزني علي المغرب اروحله عند البيت اللي مسكاه امه وابوه</p><p></p><p>سألته ليه قالي عازمة علي حاجة حلوة</p><p></p><p>كان الكلام ده علي الساعة تلاته العصر</p><p></p><p>روحت له بعد المغرب وندهت عليه قالي</p><p></p><p>تعالي نروح القهوة نشرب شاي وبعدين نرجع</p><p></p><p>سألته هي ايه الحاجة الحلوة دي اللي عازمني عليها</p><p></p><p>قالي بس لما نرجع .. وروحنا القهوة وطلب الشاي لينا ولقيته مطلع برشامه ليا كان واخدها من امجد وقالي ابلع دي</p><p></p><p>كنت عارفها .. فتوقعت اننا هنيك بعض وانا بصراحة كان بقالي كام يوم متنكتش ولا نكت فكنت عاوز باي شكل اتركب</p><p></p><p>خت الحباية وشربنا الشاي وكل شوية يبص في الساعة وبعدين قالي هوصل لغاية البيت وهرجعلك</p><p></p><p>مكنتش فاهم في ايه</p><p></p><p>راح البيت وبعد عشر دقايق لقيته بيقولي يلا بينا</p><p></p><p>قومنا وروحنا البيت عنده او بمعني اصح الاوضة اللي قاعده فيها امه وابوه</p><p></p><p>لقيت امه نايمة علي السرير</p><p></p><p>ست كدة من الستات المليانه لحم وعاملة زي البطة . نايمة بقميص نوم مبهدل علي قد عيشتهم</p><p></p><p>قالي :: انا مخدرها . والبرشامة اللي بيخدرها بتقعد نايمة فيها تلات ساعات عالاقل ومهما يحصل فيها مش هتصحي</p><p></p><p>قولت له انت عازمني علي امك ؟</p><p></p><p>امل :: اااه يا ولاد الوسخة يا معرصين</p><p></p><p>انتوا الاتنين ولاد احبه بصحيح يعني</p><p></p><p>رجب :: ههههههههه كسمك تعرفيه</p><p></p><p>امل :: اه اعرفة الدور والباقي علي كسمك اللي حاب خول ومعرص.. اتنين في واحد يابن الاحبه.. وحتي صاحبك معرص زيك</p><p></p><p>رجب :: ههههههه ماشي يا شيخة امل</p><p></p><p>المهم رمضان قلع امه الاندر بتاعها وقالي</p><p></p><p>هتنيك انت ولا انيك انا الاول</p><p></p><p>انا :: لا انت يا كبير الاول .. اضمن الاول انها نايمة واطمن وبعدين انا اركبها</p><p></p><p>رمضان قلع بنطلونه وطلع علي السرير وتنا رجلين امه ودخل بينهم وحط زبه علي كسها وراح مدخله</p><p></p><p>وانا مش مصدق عيني .. ده كلامه طلع بجد و ينيك امه . هو فيه كده</p><p></p><p>رمضان مدخل زبه في كس امه وشغال فيها نيك.</p><p></p><p>الفكرة والمنظر هيجوني وقلعت انا كمان بنطلوني وطلعت فوقها وقعدت تحت بزازها</p><p></p><p>وطلعتهم من القميص.. كانوا بزازها ضخمين جدا . نزلت عليهم وفضلت ارضع فيهم وامص الحلمات ورمضان بيسألني</p><p></p><p>عاجبينك . بزاز امي المتناكة عاجبينك .. مص حلمات امي وارضعهم .. امي الشرموطة خدامة تحت زبك . الواد هيجني اكتر علي امه روحت طلع ووقفت علي ركبي وحطيت زبي علي بوقها وبقيت عمال امشيه علي شفايفها</p><p></p><p>لقيت رمضان شال زبه من كس امه وراح فتح بأيده بوق امه وخلاني دخلت زبي جوه بوقها شوية وطلعته ورمضان قالي انزل دخل زبك في كسها الوليه المتناكة الزانية</p><p></p><p>روحت ووقفت علي ركبي بين وراكها وحطيت زبي بين شفرات كسها المنفوخ والكبير اوي وبقيت شغال افرش في كسها وبعدين نزلت براس زبي علي الفتحة ودخلت زبي</p><p></p><p>كسها كان زي الفرن . مولع نار وسخن اوي وبلع زبي جواه</p><p></p><p>وايده سانده علي ركبها وانا عمال انيك فيها</p><p></p><p>ورمضان وقف ورايا وحسيت بأيده بتحسس علي طيزي .. شويه حسيت بصباعه علي خرم طيزي وراح مبعبصني</p><p></p><p>زبي اتشد علي اخره وبقيت بنيك امه بقوه</p><p></p><p>وصباعه جوه طيزي وعمال يحركة جوايا</p><p></p><p>وطلع جنبي وشال زبي من كسها بأيده وفضل يمص فيه وينزل يلحس في كس امه وبأيده يدخل زبي جواها تاني</p><p></p><p>وبعدين قالي انا هنام فوق امي واحضنها وانت تركب فوقي وتنكني</p><p></p><p>رمضان نام وانا طلعت فوق منه وبقيت نايم عليه وبحك زبي في خرم طيزو</p><p></p><p>رفعلي طيزه لفوق وحطيت تفافة علي ايدي وعلي خرم طيزو وروحت مدخل زبي جوه طيزه</p><p></p><p>الواد هاج وبقي بيكلم امه وبيقولها ابنك بيتناك في حضنك يا طاهرة.. ااااه نكني يارجب .. نكني ونيك امي الشرموطة</p><p></p><p>اااااه ااااه .. زبك جوه طيزي زبك بيفشخ خرمي.. اااااه اااااه</p><p></p><p>فضلت انيك في طيز رجب شوية وانا كمان هموت واتناك لكن الخول جابهم وانا بنيكة ولا كأنه واخد حاجة وفضلت انا انيك فيه وانيك امه قدامة .. لغاية ما قالي طلع زبك</p><p></p><p>وساعدني نقلب الشرموطة دي علي بطنها</p><p></p><p>طلعت زبي وانا رمضان بصعوبه بنت متناكة لولا ما قدرنا نخلي امه تنام علي بطنها .. طيزها كبيرة اوووي ومليانه نغز</p><p></p><p>قالي يلا .. عاوزك تنيك الاحبه دي في خرم طيزها</p><p></p><p>طلع وقعد علي ضهرها وانا وقفت علي ركبي بينها وهي نايمة ورمضان فتح طيز امه بأيده ليا</p><p></p><p>وانا تفيت على خرم طيزها على زبي</p><p></p><p>وحطيت زبي وبدأت ادوس بزبي واضغط بجسمي لغايه ما راس زبي دخلت في طيزها</p><p></p><p>في اللحظة دي رمضان ساب طيز امه وانا نمت عليها</p><p></p><p>ولقيت رمضان ابن اللبوه زبه وقف علي اخره</p><p></p><p>وخلاني انيك في طيز امه شوية حلوين و انا فوقها ونايم عليها وشغال نيك فيها</p><p></p><p>لقيت رمضان طلع فوقي ودخل زبه جوه طيزي.. وضع ولا احلي من كدة</p><p></p><p>انا مدخل زبي في طيز امه وهو فوق مني مدخل زبه في طيزي</p><p></p><p>واشتغل فيا نيك وانا سابت مكاني مش بتحرك .. زبي واقف ومنتصب جوه طيزها</p><p></p><p>ومستمتع بزب رمضان في طيزي وهو عمال ينيك فيا</p><p></p><p>السرير كان بيزيق بينا</p><p></p><p>ولقيت لبني بينزل سخن في طيز ام رمضان</p><p></p><p>وخرم طيزي بيقفل اووي علي طيز رمضان اللي جابهم فيا وانا قافل علي زبه بطيزي</p><p></p><p>كانت احلي نيكة في العمر بعد نيكة مكرم بيه</p><p></p><p>امل :: تصدق انا اتمنيت يكون ليا زب علشان بس اللحظة اللي انزل فيها لبني في طيزك ياخول</p><p></p><p>رجب :: نعمل لك عمليه</p><p></p><p>امل :: ايوة وافشخ امك نيك يا خول</p><p></p><p>رجب :: طب وهتتناكي بس في طيزك</p><p></p><p>امل :: لا مانا هيبقي عندي الاتنين</p><p></p><p>رجب :: ده كدة تبقي جبرت ههههههه</p><p></p><p>………</p><p></p><p>اسماعيل :: شوقي بيه انا معايا ليلي اجيلك</p><p></p><p>شوقي :: انا خلاص هقوم البس اهو ونازل</p><p></p><p>اسماعيل :: يعني اخدها دلوقت واجيلك</p><p></p><p>شوقي :: اه يا اسماعيل</p><p></p><p>شوقي وصل الشقة وقعد عشر دقايق</p><p></p><p>علي ما اسماعيل هو كمان جاب معاه ليلي</p><p></p><p>شوقي :: خلاص يا اسماعيل اتكل علي **** انت</p><p></p><p>اسماعيل :: ماشي وانتي ياليلي متزعليش البيه. واي حاجة يطلبها اعمليه</p><p></p><p>ليلي بتاكل في اللبانه وتنفخها وتفرقعها. حاضر يا بيه مش هزعله</p><p></p><p>عيون شوقي تتفحص ليلي وبـ تاكلها والبت عجبته .. صغيره وجسمها مقسم ورغم أن عمرها ١٨ الا أن عودها فاير</p><p></p><p>اسماعيل مشي وشوقي قام جاب من تلاجة المطبخ زجاجة خمره وكاسات</p><p></p><p>وقلع هدومة وقعدت بالفنله والبوكسر وطلب من ليلي تقلع العباية</p><p></p><p>ليلي قلعت وكانت لابسه قميص نوم ازرق شفاف فوق الركبه</p><p></p><p>عيون شوقي بتاكل جسمها وطلب منها تلف وتوريه طيزها</p><p></p><p>ليلي بتلف له</p><p></p><p>شوقي :: لا جامده وبطل يابت</p><p></p><p>ليلي :: دانا اعجبك يا بيه</p><p></p><p>شوقي :: تعالي اقعدي جنبي</p><p></p><p>ليلي قعدت جنبه وشوقي صب الكاسين</p><p></p><p>قوليلي بقي كل حاجة عن المستر بتاعتك</p><p></p><p>نظامة ايه في المدرسة</p><p></p><p>ليلي :: هو انتو عايزين ايه من مستر ريمون</p><p></p><p>شوقي :: ملكيش دعوة انتي ليكي تحكي وتنفذي اللي اطلبه منك وتاخدي تمن اللي بتعمليه</p><p></p><p>ليلي :: ماشي يابيه اللي تقوله يمشي</p><p></p><p>شوقي :: ها . احكيلي بقي</p><p></p><p>ليلي :: بص يا بيه هو مدرس عينه زيغة ومتحرش بس طيب وغلبان وساعات كدة تحسه عبيط</p><p></p><p>شوقي :: متحرش ؟ لا انتي تشربي كاس تاني وتحكيلي</p><p></p><p>ليلي :: اه طول ما احنا في قاعة الحاسب الالي بيحاول يلزق في البنات ويحك زبه فينا بس انا موقفاه عند حدو ومرة نزلت للمديرة واشتكته وتوقف فيها اسبوع</p><p></p><p>شوقي :: حلو اوي .. انا بقى عايزك تجرئيه عليكى وعايزه يطمن ليكي</p><p></p><p>ليلي :: بس كدة .. عيوني</p><p></p><p>بعد ده ما يحصل ويطمن ليكي مرة واتنين في المرة التالته عاوزك تعملي له فضيحة في المدرسة وتصممي انك تبلغي عليه</p><p></p><p>ليلي :: لا يابيه لغاية كدة ومقدرش</p><p></p><p>شوقي :: ليه ؟</p><p></p><p>ليلي :: مش عاوزة اروح اقسام انا مبحبش اروح للحكومة</p><p></p><p>شوقي :: هو انتي هتروحي متهمة ؟ انتي هتشتكيه</p><p></p><p>ليلي :: بردو</p><p></p><p>شوقي :: خلاص براحتك .. غيرك اولي بالعشرة الف جنيه .. يلا قومي البسي وامشي</p><p></p><p>ليلي :: استني بس انت بتقول كام ؟ عشرة الف جنيه ،؟ انا سمعت صح</p><p></p><p>شوقي :: لا خلاص انتي ملكيش نصيب فيهم</p><p></p><p>ليلي :: لا و**** ماحد هيعمل كدة غيري</p><p></p><p>ثم لو انا مشيت هروح ل مستر ريمون واعرفة انت طلبت مني ايه وهقف معاه</p><p></p><p>شوقي ولع سيجارة وبص ليها واخد نفس</p><p></p><p>وقال :: كدة تعجبيني</p><p></p><p>ليلي :: يعني ايه خلاص انا اللي هعمل الدور ده</p><p></p><p>شوقي :: اه بس عاوزك تعمليه صح</p><p></p><p>ليلي :: متخفش يابيه هعجبك و****</p><p></p><p>شوقي طب يلا عاوزك بقي تدلعيني</p><p></p><p>ليلي :: بس كدة احلي دلع و****</p><p></p><p>ليلي قامت ودخلت بين فخاد شوقي بيه</p><p></p><p>وشدت البوكسر بتاعة وشافت زبه</p><p></p><p>ليلي :: يالهوي هو نايم كدة ليه .. بس تصدق زبك حلو اوي حتي وهو نايم</p><p></p><p>بالهووي ايه ده</p><p></p><p>شوقي :: ايه</p><p></p><p>ليلي :: زبك صورة طبق الاصل من زبي خالي وليد</p><p></p><p>شوقي :: ايه ده هو انتي خالك بينكك</p><p></p><p>ليلي :: هو اصلا اللي فرقعني</p><p></p><p>شوقي :: يعني ايه</p><p></p><p>ليلي مصمصت شفايفها:: مش عارف فرقعني يعني ايه.. يعني هو اللي خد شرفي</p><p></p><p>شوقي :: اللي هو ازاي</p><p></p><p>ليلي :: دي قصة طويله</p><p></p><p>شوقي :: حابب اسمعها</p><p></p><p>ليلي :: بص يا سيدي خالي ده اصلا كان شاكك فيا لاني كنت بحب صاحبه وكان علي طول يقفشني ماشيه معاه وكتير كان بيضربني ويوديني عند امي ويتخانق مع صاحبه ده</p><p></p><p>لغاية ما في يوم امي كانت بايته مع اختها في المستشفي وانا استغليت ده وجبت صاحبه البيت عندي</p><p></p><p>شوقي :: وباباكي ؟</p><p></p><p>ليلي :: انا بابا مسافر ومش بيجي غير كل كام سنه اجازة شهر</p><p></p><p>المهم خالي مامة قالت له يجي البيت ويشقر عليا وقالت له ممكن تروح تلقيها نايمة وانا لما بكون نايمة مش بصحي ولو بالطبل البلدي فأمي بقي ادتله المفتاح</p><p></p><p>شوقي :: وصاحبه ده كان بينكك ؟</p><p></p><p>ليلي :: مكنتش بخليه يقرب من ناحية كسي</p><p></p><p>كنا علي طول بنتقابل في بيتهم . فيه شقة في الدور الارضي مقفوله وهو كان معاه المفتاح بتاعها . كنا اوقات بنتقابل فيها</p><p></p><p>يبوسني يرضع في بزازي.. امص زبه . وينكني في طيزي انما كسي لا</p><p></p><p>المهم اليوم ده قولت ل هيثم ان امي هتبات مع خالتي في المستشفي وفرصة نتقابل في شقتنا</p><p></p><p>شوقي :: طب خالك كان بيشوفك مع هيثم ده فين في شقته</p><p></p><p>ليلي :: لا طبعا كنا بنصيع بره المنطقة.. نلف مع بعض .. ناكل في محل كشري.. ياخدني علي النيل . كدة</p><p></p><p>شوقي :: كملي</p><p></p><p>مفيش خالي ده لما جه في الليلة دي مخبطش وقال اكيد نايمة ففتح الباب علي طول ودخل اوضتي لقي هيثم عريان ملط وانا تحت منه عريانه ملط والواد كان مدخل زبه في طيزي</p><p></p><p>خالي مبقاش عارف يعمل ايه غير انه هجم عالواد وبقوا شغالين ضرب في بعض وانا خايفة اتفضح</p><p></p><p>والواد زق خالي وقعة عالارض رأسه خبطت في الأرض وخالي راح في غيبوبة</p><p></p><p>لمدة دقايق</p><p></p><p>كان هيثم لبس هدومة وجري وانا فضلت افوق في خالي وانا مفكراه مات وقولت خلاص هتفضح</p><p></p><p>كل ده وانا عريانه ومفكرتش اصلا البس هدومي</p><p></p><p>شوقي :: وبعدين . خالي فاق وقام يدور في الشقة علي هيثم ده ملقهوش وبعدين رجعلي</p><p></p><p>كنت لبست اسدال عاللحم علي جسمي استر نفسي لقيت خالي نزل فيا ضرب وشتيمه وفين يوجعك .. كسرني</p><p></p><p>وسابني وقعد بره وطلع شريط برشام من اللي بيسفة وخد حبتين وفضل قاعد يشرب في سجاير كل ده وانا قاعده بعيط وشيفاه من جوه الاوضة</p><p></p><p>ومعرفش ان خالي البرشام خلاه يفكر فيا</p><p></p><p>تفكير جنسي وباين كدة انه بدأ يفكر في جسمي اللي كان عريان</p><p></p><p>لقيته قام ودخل عليا الاوضة وقفل الباب</p><p></p><p>انا فكرت انه خلاص هيموتني لكن اتصدمت لما لقيته هجم عليا وبقي عمال يبوس فيا ويحضن فيا وايده رايحة لكل حتة في جسمي ويقولي انني فتحها عالبحري والكلب ده بينكك يافاجرة .. انا كمان اولي بيكي</p><p></p><p>فضلت اعيط واترجاه واقوله انت خالي</p><p></p><p>لكن كان زي ما يكون كدة الشيطان لابسه</p><p></p><p>وقلعني الاسدال غصب عني ونيمني عالسرير وايده رايحة جايه في جسمي وحسيت بزبه واقف وداقر في كسي</p><p></p><p>وايده من تحت مسكتني من كسي وصوابعة دخلت جوايا وحسيت بحاجة سخنه بتنزل منى .. عرفت اني اتفتحت</p><p></p><p>اتصدمت ودماغي اتشلت ولقيت جسمي كله ساب من الخوف والصدمة وخالي فك سوسته بنطلونة وطلع فوقي ودخله فيا</p><p></p><p>ومقامش من فوقي غير بعد ماجابهم فيا</p><p></p><p>ولما قام من فوقي وشاف الدم مغرق الملايه</p><p></p><p>عرف اني مكنتش مفتوحة وسابني وجري</p><p></p><p>وانا فضلت طول الليل اعيط</p><p></p><p>وبعدها عياري فلت.. بعد ماكنت بتناك في طيزي بقيت بتناك في كسي وطيزي</p><p></p><p>شوقي :: وخالك عمل ايه بعدها</p><p></p><p>ليلي فضل شهر مختفي ولما لقاني بالصدفة ماشيه مع فضل ماشي ورايا علشان كان عاوز يكلمني فلاقاني داخلة بيت هيثم حصابه وفضل مستنيني لما خرجت</p><p></p><p>وقدام البيت ولما خرجت شوفته وقالي انه مرديش يعملي فضيحة بس مش هيسبني</p><p></p><p>وهيفضل ينكني سواء برضايا او غصب عني</p><p></p><p>شوقي :: وبينكك لغاية دلوقت؟</p><p></p><p>ليلي :: اه بس بقي برضايا مش بالتهديد وانا اللي بقيت ماسكة عليه زله</p><p></p><p>شوقي :: ازاي</p><p></p><p>في مرة من المرات اللي ماما بايته فيها عند خالتي جه خالي وقضي معايا الليله بس زود في الشرب شرب حشيش مع البرشام وبعد ليله ولا اروح من النيك نام وطقت في دماغي اني افتح تليفونه واشوف فيه ايه</p><p></p><p>وفتحته كنت شوفته كذه مرة بيفتح التليفون قدامي والغبي كان عامل الرمز بتاعة 2020</p><p></p><p>فتحته وبقيت عاملة اقلب لقيت في الاستديو فيديوهات له وهو بينيك خولات وفضلت اقلب في كل البرامج لقيت رسايل علي تلجرام بينه وبين شباب رجاله بينكهم مقابل فلوس وعامل جروب مخصوص لكدة</p><p></p><p>شوقي :: ايه ده استني مش فاهم .. يعني خالك بينيك الخولات ؟</p><p></p><p>ليلي :: ايوة انا بقي فضلت اصور بتليفوني الرسايل دي ومحتفظة بيها وكمان حولت الفيديوهات بتاعته عندي</p><p></p><p>شوقي :: كتير؟</p><p></p><p>ليلي :: الفيديوهات ؟</p><p></p><p>شوقي :: ايوة</p><p></p><p>ليلي عشرين فيديو</p><p></p><p>شوقي :: وبينكهم فين</p><p></p><p>ليلي :: مش عارفة بس كلهم في مكان واحد مش بيتغير</p><p></p><p>شوقي فضل يشرب في السيجارة وطلب من ليلي تمص زبه وهو سرحان</p><p></p><p>نزلت ليلي تمص زبه وهي ممحونة وايدها بتدعك في زبه</p><p></p><p>شوقي :: ماتوريني الفيديوهات دي</p><p></p><p>ليلي :: بتحب انت تتفرج علي الحاجات دي</p><p></p><p>شوقي :: فضول مش اكتر</p><p></p><p>ليلي :: حاضر</p><p></p><p>مسكت تليفونها وطلعت الفيديوهات من حافظة مخفيه بباسورد وشغلت له الافلام</p><p></p><p>شوقي اخد الافلام وبدأ يتفرج عليها وهو منغمس ومركز في الفيديو وبدأت ليلي تلاحظ انتصاب زب شوقي عالاخر بدون ما تلمسه</p><p></p><p>شوقي خلص الفيديو الاولني والتاني وولع سيجارة ورا سيجارة وقال ل ليلي</p><p></p><p>تبيعي الفيديوهات دي ليا</p><p></p><p>ليلي سرحت شوية وهي بتهرش في شعرها بصباعها وقالت .. هتدفع كام</p><p></p><p>هديكي علي الافلام والاسكرينات ٥٠٠٠ جنيه</p><p></p><p>ليلي :: بس ؟</p><p></p><p>شوقي :: يعني انتي تعبانه فيهم</p><p></p><p>ليلي :: اه بس قليلين والمقاطع دي حصري</p><p></p><p>مش من علي النت</p><p></p><p>شوقي :: هديكي سبعة</p><p></p><p>ليلي :: لا عشرة بس هحتفظ باللي معايا وهبعتلك شير الافلام والفيديو بتاع الاسكرينات</p><p></p><p>شوقي :: ماشي .. بس هو خالك شغال ايه</p><p></p><p>ليلي :: هو شغال كذا حاجة بس شغلته الأساسية نقاش .</p><p></p><p>شوقي :: ايه ده بجد .. طب انا عايزة يعمل ليا شغل نقاشه</p><p></p><p>ليلي :: بص انت تدخل علي صفحته علي الفيس هتلاقي عامل بوست برقم تليفونه</p><p></p><p>خده من الفيس وكأنك شفت البوست وكلمة</p><p></p><p>شوقي مسك تليفونه وفتح الفيس وقالها اسم حسابه ايه</p><p></p><p>عمل بحث الاسم وعرف الصفحة وقالها كدة تمام هبقي اكلمه</p><p></p><p>ابعتيلي بقي الفيديوهات</p><p></p><p>ليلى :: معلش يا بيه اخد الاول العشرة آلاف</p><p></p><p>شوقي :: ههههههه يابت انتي عبيطة هو انا محتاج اضحك عليكي ومع ذلك معاكي محفظة كاش ؟</p><p></p><p>ليلي :: اه معايا</p><p></p><p>شوقي :: طيب رقمك كام</p><p></p><p>ليلي اديته الرقم وشوقي حول ليها بدل العشرة حداشر ألف جنيه</p><p></p><p>وحولت له المقاطع كلها</p><p></p><p></p><p></p><p>……….</p><p></p><p>نرجس :: دخلت الاوضة بعد ما عملت الاكل واستحمت وقعدت قدام التسريحة وهي لابسه ترنج ملزق اوي علي جسمها وكسها وبزازها ومكنتش لابسه اي حاجة من تحته</p><p></p><p>طيزها بارزه جدا لورا وكسها شافط بنطلون الترنج وحلمات بزازها بارزه ومسرومة في الترنج</p><p></p><p>قعدت تحط ميكب وتسرح شعرها</p><p></p><p>دخل مصطفي الاوضة في ايده حبل ومشابك حطهم عالسرير ورجع جاب الحشيش وورق البفرة وعلبه السجاير والطفايه واستني لما نرجس خلصت وشها وسرحت شعرها وهو مدد عالسرير بيلف سجاير الحشيش</p><p></p><p>لف جوانين وطلب منها تعمله شاي</p><p></p><p>نرجس :: هو ايه ده . حبل ومشابك</p><p></p><p>مصطفي :: متركزيش .. اعملي الشاي وتعالي</p><p></p><p>نرجس رفعت حواجبها بأستغراب وراحت عملت الشاي لمصطفي ورجعت</p><p></p><p>كان مصطفي لف جوان تالت وفضلو الاتنين يشربو لغاية ما نرجس بقت شبه مغيبه من الشرب ومبقتش شايفة قدامها</p><p></p><p>مصطفي قام وقلع نرجس كل هدومها وبقت قدامه عريانه ملط</p><p></p><p>وربطها ايديها في بعض قدامها</p><p></p><p>نرجس :: انت بتعمل ايه يا مصطفي</p><p></p><p>مصطفي :: اسمي سيدك .. هوريكي متعة خضوعك لسيدك ومتعة السادية في النيك</p><p></p><p>نرجس كل اللي حاسه بيه انها مبسوطة ومبوسطة جدا بسبب الحشيش وانها في قمة هيجانها وعايزة تتناك بقوة وعندها استعداد تعمل اي حاجة في سبيل مصطفي يفشخ كسها نيك وهي مجربة العنف بتاعه وداخل دماغها</p><p></p><p>بعد ما مصطفي ربط ايدها</p><p></p><p>جاب تليفونه وفتحة وشغل وضع تشغيل الفيديو</p><p></p><p>نرجس :: انت هتعمل ايه يا مصطفي</p><p></p><p>مصطفي :: هصورك وانا بنيكك علشان اكسر عينك يالبوة</p><p></p><p>نرجس :: مانت كدة كدة بتنكني واللي بتطلبه بعمله</p><p></p><p>مصطفي :: لا لازم يالبوة اكسر عينك علشان تفضلي طول عمرك كلبه وخدامة ليا ولزبي</p><p></p><p>نرجس :: ماشي يا مصطفي ماشي</p><p></p><p>مصطفي حط الفون علي الكوميدينو وظبطة بحيث انه يجيب اغلب الاوضة وبعدين راح ليها وشدها من شعرها</p><p></p><p>وقالها انزلي يا شرموطة قدمي فروض الطاعة والولاء لسيدك وانزلي بوسي رجلي</p><p></p><p>نرجس نزلت تحت رجليه وهي بتبوس رجله وبتلحس مشط رجله .. وبعد ما باست رجليه الاتنين . مصطفي شدها من شعرها وقومها وخلاها تلف وتسند على ايدها علي السرير</p><p></p><p>وهو وراها وبأيده يرفعها وينزل على لحم طيزها ضرب وتلطيش</p><p></p><p>نرجس :: اااااي ااااي</p><p></p><p>مصطفي يسكت لحظة ويرجع يلطش طيزها ونرجس تلف وتبص له وهي متوجعة ويفتح طيزها بأيده بكل قوة</p><p></p><p>ويحط صباعه من بره علي خرم طيزها ويبعبصها وبنزل علي كسها ويرجع تاني يضرب بيده الثانيه على لحم طيزها</p><p></p><p>طيز نرجس احمرت من شدة الضربات</p><p></p><p>ومصطفي زقها بأيده ونيها علي بطنها وبأيده رفع وسطها وطيزها لفوق</p><p></p><p>وفتح طيزها ونزل بلسانه علي كسها وخرم طيزها وبقي عمال يلحس فيهم</p><p></p><p>نرجس ولعت من الهيجان ولسان مصطفي بيتحرك من طيزها لكسها ويفتح كسها بصوابعة ويدخل لسانه</p><p></p><p>اااه ااااه يا مصطفي .. اااه هيجتني .. اوووف اوووف . قوم .. قوم نكني</p><p></p><p>مصطفي قام وقلع هدومة وطلع فوقها وايده رفعت طيزها ونزل بزبه المنتصب حديد وحط في فتحة كسها وبدأ زبه يدخل فيها</p><p></p><p>بعد ما زبه كله بقي جوه كس نرجس ايده مسكت شعرها ولف شعراها حوالين مقبض ايده وشدها بقوة لدرجة ان راسها كلها راحت له وبقي عمال يسحب زبه ويرجع يدفعة بقوه جوه كسها ولحم طيزها عامل زي الجيلي وهو بيخبط في فخاده</p><p></p><p>اااااه اااااه .. اي اي . اي . اي . جميل .. ايي اييييي .. اوووف اوووف .. نكني .. نكني .. ااااه</p><p></p><p>مصطفي :: انتي ايه</p><p></p><p>نرجس :: اااااااه.. ااااه يا مصطفي .. اه ياقلبي .. نكني يا مصطفي.. نيك كلبتك نيك شرموطتك المتناكة.. ااااه اااااه . اووووف اووووف</p><p></p><p>مصطفي بـ يسحب زبه ويرجع بكل قوة يرزعوا في كسها وصوت الارتطام والتسقيف وهيجان نرجس مالي اركان الاوضة</p><p></p><p>مصطفي :: نامي خالص يابنت المتناكة</p><p></p><p>نرجس :: اهو اهو نمت يا سيدي</p><p></p><p>مصطفي ايده علي دماغ نرجس ووسطه بيطلع ويسحب زبه من كسها وينزل تاني بجسمه عليها وزبه يدخل جوه كسها</p><p></p><p>ااااخ .. ااااااخ.. يالهوي .يالهوي . مش حمل المتعة دي. اووووف.. اووووف .. زبك يخرب بيته.. جميل .. جميل اووي</p><p></p><p>مصطفي بقي عمال ينيك في نرجس بكل شكل ووضع شويه ينام بجسمه عليها ويفضل يحشره زبه جوها للاخر وهو حضانها وشويه يرفع وسطه وينزل .</p><p></p><p>ونرجس من تحت منه ميته من المتعة</p><p></p><p>بعد شوية مصطفي قام وخلاها تنام علي ضهرها وفك ايديها من بعض وربط كل ايد لوحدها في شباك السرير</p><p></p><p>وطلع فوقها وفي جنب منه المشابك</p><p></p><p>الاول راح لبزازها وبقي بيعصر ويقفش فيهم بأيده وبعدين نزل عليهم شفايفه يمص ويرضع فيهم ويعض الحلمات ويشد الحلمة بسنانه وايد نزلت لكسها وينكها بصباعين</p><p></p><p>جسم نرجس بيتلوي من المتعة واهاتها مش بتفصل وبتترجاه يقوم يفشخ كسها</p><p></p><p>بعد ما حلمات بزاز نرجس ورمت واتنفخت واحمرت من العض والفرك فيهم</p><p></p><p>مصطفي مسك المشابك وحط تحت كل حلمة مشبك</p><p></p><p>نرجس :: لا لا يا مصطفي شيلهم مش قادرة بيوجعو</p><p></p><p>مصطفي مردش عليها وايدها مربوطة مش عارفة تشيلهم لنفسها وبتتلوي من الوجع</p><p></p><p>مصطفي قام وفتح رجليها ودخل بيهم ارفعي رجلك لفوق يابنت الاحبه</p><p></p><p>نرجس بدأت تعيط وهي بتترجاه مش قادرة</p><p></p><p>وعايزه يشيل المشابك من حلمات بزازها</p><p></p><p>مصطفي :: ارفعي رجلك بقولك</p><p></p><p>نرجس :: اهو. اهو بس شيل المشابك مش قادرة</p><p></p><p>مصطفي بصوابع ايده وبقي ينزل تلطيش علي كس نرجس اللي بتتلوي</p><p></p><p>نرجس بتصرخ وعيونها مبرقة من الوجع والصدمة :: بتعمل ايه ؟ حرام عليك</p><p></p><p>مصطفي :: بس يابنت اللبوة</p><p></p><p>فضل مصطفي يلسوع كس نرجس ويلطشها بصوابعة وبعدين قام ودخل زبه جوه كسها</p><p></p><p>دخله بالكامل جواها وراح قافل پايده وراكها وضمهم عليه وبدأ ينيك فيها</p><p></p><p>بدأ الشعور بالوجع يتحول لمتعة رهيبه مكنتش حست بيها قبل كدة</p><p></p><p>نيك مع وجع شعور مستحيل يتوصف</p><p></p><p>وبدأت الدموع تختلط بأهات التلذذ والصراخ انه ينيك فيها</p><p></p><p>مصطفي قام من فوقها وراح جاب التليفون وبدا يصورها وهي متربطة ويصور وشها وجسمها وبزازها وينزل بالكاميره علي كسها</p><p></p><p>وبعدين دخل دخل تاني بين فخادها وبدأ يصور لحظة دخول زبه جوه كسها</p><p></p><p>ويطلع بالكاميره علي وشها وبدأ يكلمها</p><p></p><p>مصطفي :: انتي مين</p><p></p><p>نرجس :: لبوتك</p><p></p><p>مصطفي :: قولي اسمك وتقربيلي ايه</p><p></p><p>نرجس :؛ انا نرجس مرات اخوك.. المشابك بتوجعني اوي</p><p></p><p>مصطفي :: سبيهم ياكسمك .. قولي بقي ودلوقت انا بعمل فيكي ايه</p><p></p><p>نرجس:: بتنكني</p><p></p><p>مصطفي :: بنيكك فين وبأيه</p><p></p><p>نرجس :: بتنكني بزبك في كسي</p><p></p><p>مصطفي :: انا سيدك وانتي ايه</p><p></p><p>نرجس :: انتي سيدي وانا كلبتك وخدامه زبك ياسيدي مصطفي.. نكني بقي يلا</p><p></p><p>مصطفي بدا ينيك نرجس وهو بيصور زبه وهو بيدخل ويخرج في كسها</p><p></p><p>بعدين فك ايديها وربطهم تاني في بعض ورا ضهرا وخلاها تنزل تقعد علي الارض</p><p></p><p>وضهرها مسنود علي السرير</p><p></p><p>وبدأ يصورها وهو بيشتمها ويهينها ويوصفها بالكلبه وانها ملهاش قيمة غير في كونها خدامة وكلبه تحت زب سيدها</p><p></p><p>بعدين وقف قدامها وزبه قدام شفايفها ومسك راسها بايده وهي فتحت بوقها ودخل زبه</p><p></p><p>وبدأت تمص وترضع فيه ومصطفي بيصور لحظات المص والرضاعة</p><p></p><p>شويه وطلب منها تنام علي جنبها علي الارض وبقي بيصورها وهو حاطط رجله علي جسمها وعلي راسها</p><p></p><p>وجت اللحظة اللي فيها كانت كسرة نفسها للابد . عدسه الموبايل علي زبه وهي مرمية علي الارض وزبه بيتبول عليها</p><p></p><p>انصدمت وهي ب تحاول تخبي راسها لكن هتخبيها فين</p><p></p><p>مصطفي تبول علي كل جسمها وعلى وشها</p><p></p><p>وبعدين فك ايديها وشدها من شعرها وراح بيها علي السرير بتاعها ونيمها علي طرف السرير ورفعت له رجليها وكمل فيها نيك لغاية ما جاب لبنه في كسها</p><p></p><p>وهو بينكها ويجبهم وحتى وهو بيطلع زبه من كسها اللى غرقان لبن وبينزل من كسها سايل علي طيزها كان مصطفي بيصور</p><p></p><p>مصطفي طلع زبه من كسها ونرجس بسرعة شالت المشابك من بزازها وهي حاسه فيهم نار وجريت علي الحمام تستحمي من القرف اللي عمله مصطفي</p><p></p><p>لكن نرجس من جواها كانت في حاله مش قادرة تحددها . غضب من اللي عمله فيها وفي نفس الوقت شعور رهيب بمتعة واحساس مختلف بحبها للي حصل فيها</p><p></p><p>تناقض مش قادرة تفهمة</p><p></p><p>………</p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>الجزء الثامن والثلاثون</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>…………..</p><p></p><p>ليلي بعد ما اخدت الفلوس من شوقي</p><p></p><p>انا هخليك الليله تحلف بيا</p><p></p><p>شوقي :: طب وريني بقي شقاوة البنات الصغيرة لما تتناك</p><p></p><p>ليلي :: ومين قالك اني بنت صغيرة.. الليله هتشوف وتحكم بنفسك</p><p></p><p>قعدت بين رجلين شوقي وشدت البوكسر له لغاية ركبه</p><p></p><p>وافتكرت كلام اسماعيل ان شوقي بيحب الشتيمة والبعبصة</p><p></p><p>ليلي :: بس انا بحب اشتم هتزعل</p><p></p><p>شوقي :: خدي راحتك واعملي كل اللي بتحبيه</p><p></p><p>ليلي :: اي شتيمة اي شتيمة.. انا عارفة انك بيه بس الحاجات دي مفيهاش بيه وهانم</p><p></p><p>شوقي :: اي شتيمة خدي راحتك</p><p></p><p>ليلي :: واي حاجة عايزة اعملها هعملها ؟</p><p></p><p>شوقي :: هههههه فهمتك .. خدي راحتك عالاخر .. انا بحب كل حاجة واي حاجة في الجنس</p><p></p><p>ليلي :: حيث كده بقي عندك خيار</p><p></p><p>شوقي :: ليه جعانه ؟</p><p></p><p>ليلي :: هو انا لو جعانه هتأكلني خيار بردو.ثم منا اكلت</p><p></p><p>شوقي :: ههههههه هو انتي بتحبي الميول</p><p></p><p>ليلى :: ايوه كده عايزك تركز معايا كده وتبقي عالخط معايا</p><p></p><p>شوقي :: استني</p><p></p><p>قام ودخل الاوضة ورجع بزب صناعي وزجاجة زيت</p><p></p><p>ده بيتهيألي احسن من الخيار</p><p></p><p>ليلي :: ده مش انا بس اللي بحب الميول ي..</p><p></p><p>شوقي :: ايه خايفه تشتمي ؟</p><p></p><p>ليلي :: يعني اقول عادي بجد</p><p></p><p>شوقي :: اه ..</p><p></p><p>ليلي :: يعني لو قولتلك يا خول يامتناك</p><p></p><p>شوقي زبه بدأ يقف..</p><p></p><p>ليلي مسكت زبه وهي بتنزل عليه وتبوسه :: ده زبك اتحرك .. انت خول بقي بجد</p><p></p><p>ونزلت عليه واخدته بين شفايفها</p><p></p><p>اممممم. امممممم اااااه اااااه. زبك حلو اوي يا متناك ..</p><p></p><p>زب شوقي وقف وانتصب علي اخره وليلي بصباعين بتدعك فيه وبتمصه</p><p></p><p>شوقي نزل بكل جسمه علي الكنبه شبه ممد</p><p></p><p>وليلي عماله تمص وترضع في زبه</p><p></p><p>ارفعي رجلك يالبوه .. عاوه الحس خرم طيزك</p><p></p><p>شوقي رفع رجله لفوق اوي ومسكهم بأيده</p><p></p><p>وليلي نزلت براسها وهي مطلعة لسانها</p><p></p><p>وبدأت تحرك لسانها حوالين خرم طيز شوقي وايدها بتدعك زبه</p><p></p><p>قولي بقي انت حد ناكك في كيزك اللبوه دي قبل كدة يا متناك</p><p></p><p>شوقي :: انتي نفسك تعملي كدة ؟</p><p></p><p>ليلي :: اه . انا عاوزة انيكك واشرمطتك</p><p></p><p>شوقي :: ااااه.. دخلي صباعك طيب</p><p></p><p>ليلي تفت علي خرم طيزه وبدات تحرك طرف صباعها وتعمل زي تدليك لخرم طيزه وشوقي غمض عنيه وعاش اللحظة</p><p></p><p>وبدأ يشعر بصباع ليلي بيدخل جوه طيزه</p><p></p><p>ليلي :: كام زب دخل في طيزك يا متناك . انت خرمك واسع اوي</p><p></p><p>شوقي :: صناعي وخيار كتير اوي</p><p></p><p>ليلي :: تؤتؤ انا قصدي زب حقيقي</p><p></p><p>شوقي :: لا عمري</p><p></p><p>ليلي :: هنكدب بقي . الخرم ده شكله مفشوخ نيك . وبدأت تدخل الصباع التاني في طيزه ونزلت تمص زبه</p><p></p><p>شوقي :: ااااه ااااااه.. اشتميني .. يا ستي ليلي</p><p></p><p>ليلي :: هشتمك وههزقك يا خول يا متناك</p><p></p><p>يا ابو خرم متناك</p><p></p><p>ليلي مدخله صباعين في طيز شوقي وعماله تقور وتحرك صوابعها وتلفهم جوه طيزه</p><p></p><p>وترضع وتمص في راس زبه</p><p></p><p>شوقي :: نكيني يلا بالصناعي</p><p></p><p>ليلي قامت وقلعت كله هدومها ونزلت تاني علي ركبها</p><p></p><p>ارفعي يالبوة رجلك تاني</p><p></p><p>شوقي رفع رجله اوي وليلي مسكت الزيت ودلقت علي ايدها وعالصناعي وغرقت طيز شوقي وبعدين حطت راس زب الصناعي علي خرم طيزه ودخلته</p><p></p><p>وفضلت تنيك فيه وشوقي زبه بينفض نفض من الهيجان</p><p></p><p>فضلت تنيك فيه وهي بتحاول تخليه يعترف</p><p></p><p>شوقي :: انا بتناك من ستات عمر ما راجل ناكني ..</p><p></p><p>ليلي :: بس انا شفت عنيك وانت بتتفرج علي زب خالي وهو بينيك الخولات انت عاوز تتناك</p><p></p><p>شوقي :: ااااااه. ااااااه.. هو انا نفسي اجرب</p><p></p><p>بس مش عارف هتبسط ولا لا</p><p></p><p>ليلي :: قامت ولبست الصناعي وكأن بقي عندها زب</p><p></p><p>قوم يا خول وفلقس لستك ليلي علشان تنيكك</p><p></p><p>شوقي قام ونزل علي الارض وقف علي ركبه وايده وفلقس ليها</p><p></p><p>وليلي فتحت طيزه وهي واقفة وراه علي ركبها وعماله تدعك في زبها الصناعي بالزيت وراحت مدخلاه بين فلقة طيزه</p><p></p><p>وعالخرم وراحت مدخلاه كله في طيزه</p><p></p><p>ولذقت فيه</p><p></p><p>ليلي :: حلو كدة يا متناكة حلو .. اتخيلي ان راجل اللي بينكك في طيزك</p><p></p><p>شوقي :: نكيني اوي ياستي</p><p></p><p>ليلي :: تؤتؤ قولنا ايه .. اللي بينكك دلوقت راجل</p><p></p><p>شوقي :: ااااه اااااه.. زب حقيقي داخل في طيزي وبينكني. اوووف. انا هايج اووي</p><p></p><p>ليلي :: نفسك مين اللي يكون دلوقت بينكك ياخول</p><p></p><p>شوقي :: احححححح احححححح. اووووف</p><p></p><p>مفيش حد معين</p><p></p><p>ليلي :: طب اتخيل ان خالي وليد هو اللي بينكك.. وزبه هو اللي داخل في طيزك</p><p></p><p>شوقي غمض عنيه وبدا يسرح بخياله في الفيلم اللي شافة وتخيل نفسه مكانه الواد اللي بيتناك</p><p></p><p>هاج جدا لدرجة ان زبه نزل لبنه رغم انه واخد برشام تأخير</p><p></p><p>ليلي :: احا.. انت هجت اوي كدة وجبتهم</p><p></p><p>عالارض.. لا انت شكلك هتموت بجد علي زب ينقحك في طيزك يا متناك</p><p></p><p>شوقي :: بصراحة انا من زمان نفسي القي حد امان ينكني</p><p></p><p>ليلي :: علشان كدة اشتريت الفيديوهات</p><p></p><p>شوقي :: ايوه</p><p></p><p>ليلي مسكت شوقي من طيزه ورجعت تكمل فيه نيك ورزع وهبد في طيزو وهي عماله تشتم فيه وتهينه</p><p></p><p>وزب شوقي رجع تاني يقف وينتصب</p><p></p><p>ليلي خلته ينام علي ضهره ورفعت رجليه لفوق ومن تحت دخلت الصناعي في طيزو وهي ماسكة رجليه</p><p></p><p>حاسس بزبي يا متناك.. حاسس بيه وهو بينكك في طيزك</p><p></p><p>شوقي :: اه .. اااه.. اوووف .. ايوووه ايوووه حاسس .. اححححح اححح</p><p></p><p>ليلي :: انا كمان هجت اوي وعايزة اتناك</p><p></p><p>يلا قوم نكني</p><p></p><p>شالت زبها من طيزو ونامت هي له عالارض وفضل شوقي ينيك فيها ساعة متواصله وهي بتشتمة</p><p></p><p>وبتقوله نكني ياخول.. نكني يا متناك.. نيكني زي ما نكتك يالبوة</p><p></p><p>بعد ساعة متواصلة من النيك في كسها وطيزها شوقي طلع زبه وجابهم علي جسمها</p><p></p><p>………</p><p></p><p>الساعة تلاتة بالليل امل سمعت صوت حد بينزل عفش من البيت من الدور اللي فوق</p><p></p><p>امل :: رجب يارجب</p><p></p><p>رجب :: ايه يا امل</p><p></p><p>فيه صوت بره تخبيط وناس شكلهم بينزلو عفش من العمارة</p><p></p><p>رجب :: قام ولبس الشورت بتاعة والفنلا وخرج يشوف في ايه</p><p></p><p>فتح الباب وشاف عمال بتنزل العفش وسألهم</p><p></p><p>قاالو انهم بينزلو عفش من الدور السابع</p><p></p><p>رجب قلق وفكر فيه حراميه</p><p></p><p>طلع الدور السابع فعلا واتأكد ان استاذ وحيد هو ومراته فوق وانهم معزلين وخدو شقة في مكان تاني احسن</p><p></p><p>رجب نزل وحكي لمراته انهم مش حراميه وان وحيد اللي في السابع معزل من الشقة … رجب كما نوم وامل هب كمان نامت</p><p></p><p>وتاني يوم لما نزلت لعم فوزي حكت له وعم فوزي قالها اه هما فعلا كلموه من شهر</p><p></p><p>وده كان اخر شهر ليهم ومن يومين عرفوه انهم هيشيلو العفش والصبح خبطو عليه وسلموه مفاتيح الشقة</p><p></p><p>امل :: انا اتخضيت امبارح وفكرت حد بيسرق الشقة</p><p></p><p>عم فوزي :: انا هعرضها للايجار لو لقيتي حد عاوز شقة ابقي عرفيني</p><p></p><p>امل :: حاضر يا عم فوزي</p><p></p><p>عم فوزي :: انا نفسي رايحة للسمك ما تعملي لينا النهاردة سمك</p><p></p><p>امل :: بس كدة عيوني .. حالا هروح السوق واشتري سمك.. عايز تاكل سمك ايه</p><p></p><p>فوزي :؛ يا سلام لو قراميط</p><p></p><p>امل :: عنيا ياعم فوزي</p><p></p><p>فوزي طلع من محفظتة ٢٠٠ وادها ل امل</p><p></p><p>خدتهم وراحت السوق وهي ماشيه لمحت</p><p></p><p>سايكو اللي اول ما شافها دخل القهوة جري</p><p></p><p>امل ضحكت وكملت مشي للسوق</p><p></p><p>اشترت السمك وروحت لشقة عم فوزي</p><p></p><p>لقت رجب ومحمود نزلو عنده</p><p></p><p>رجب :: انا رايح المحل بقي ومحمود صحي خليه معاكي</p><p></p><p>امل :: ماشي . انتوا فطرتو</p><p></p><p>رجب :: اه فطرنا</p><p></p><p>………</p><p></p><p>نور وساندي في معرض العربيات</p><p></p><p>ساندي وقفت قدام عربية هيونداي i10 حمراء اللون وقالت هي دي اللي هاخدها</p><p></p><p>نور :: مبروك عليكي يا روحي</p><p></p><p>صاحب المعرض :: خلاص هي دي يا فندم</p><p></p><p>نور :: اه هي دي اللي عجبتها</p><p></p><p>صاحب :: طيب شوكت بيه كلمني الصبح وقالي ان حضرتك عاوزة تبدلي عربيتك نور :: اه انا كمان هاخد اختها بس اللون الفضي</p><p></p><p>صاحب :: طيب حضراتكم اتفضلو معايا المكتب نمضي العقود وانا بستأذنك هتصل بشوكت بيه اعرفة</p><p></p><p>نور :: اه طبعا</p><p></p><p>نور وساندي دخلو المكتب وصاحب المعرض كلم شوكت بيه وخلص معاه</p><p></p><p>وشوكت قاله هحولك الفلوس علي حسابك النهاردة</p><p></p><p>صاحب المعرض كتب العقود وكان شوكت كلم نور وقفل معاه</p><p></p><p>صاحب المعرض عمل عقدين لنور عقد العربية الجديدة وسلمها المفاتيح وورق العربية الجديد وعقد بيع من نور لعربيتها القديمة وسلمها تمن العربية</p><p></p><p>وعقد عربية ساندي الجديدة وسلمها المفاتيح</p><p></p><p>نور سلمت المعرض العربية بتاعتها القديمة</p><p></p><p>وكل واحدة فيهم ركبت عربيتها الجديدة</p><p></p><p>وراحو الفيلا</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>شوقي :: يعني نور مجتش النهاردة الشركة</p><p></p><p>اسماعيل :: ولا ساندي مرات اخوها</p><p></p><p>شوقي هرش في دقنه وقاله طب خلاص روح انت دلوقت</p><p></p><p>شوقي قعد يفكر وبعدين قرر يتصل ب ساندي ويشوفها محدش فيهم ليه النهاردة مراحش الشركة لكن ساندي كنسلت عليه</p><p></p><p>علشان كانت بتفرج بناتها علي عربيتها الجديدة وعربية نور</p><p></p><p>كانت نور وبناتها وابنها وساندي وبناتهم</p><p></p><p>كلهم بره</p><p></p><p>ساندي بصوت واطي علشان البنات متخدش بالها:: جوزك رن عليا وانا كنسلت عليه</p><p></p><p>نور :: تلقيه عاوز يعرف مروحناش الشركة ليه.. اوعي تقولي انك جبتي عربية</p><p></p><p>ساندي :: علشان ؟</p><p></p><p>نور :: علشان يجبلك عربية هو مش قالك هيشتريها النهاردة</p><p></p><p>ساندي :: اه</p><p></p><p>نور :: خلاص لما نطلع ابقي كلميه وقولي له اي عذر</p><p></p><p>ساندي :: ماشي</p><p></p><p>…….</p><p></p><p>رجب راح القهوة وسايكو راح للواد تلقيمة وقاله اطلع انت للزباين وانا هقف مكانك عالنصبة</p><p></p><p>تلقيمة نزل من النصبه وسايكو وقف مكانه وخايف ومرعوب وهو بيبص علي رجب</p><p></p><p>تلقيمة :: هتشرب ايه ياعم رجب</p><p></p><p>رجب بص كدة ل تلقيمة وراح بص ل سايكو</p><p></p><p>رجب :: هشرب شاي</p><p></p><p>تلقيمة راح لسايكو وطلب منه الشاي وبعد ما الشاي اتعمل راح وداه لرجب</p><p></p><p>رجب :: ابعتلي سايكو عايزة</p><p></p><p>سايكو راح له وقاله رجب عايزك</p><p></p><p>سايكو نزل من النصبه وركبه بتخبط في بعضها</p><p></p><p>سايكو :: اؤمرني ياعم رجب</p><p></p><p>رجب :: طلعت وقفت عالنصبة يعني اول ما انا جيت</p><p></p><p>سايكو :: ماهو ماهو ياسطي</p><p></p><p>رجب :: مالك ياض .. بقولك ايه انا عايزك تعدي عليا بالليل في الشقة</p><p></p><p>سايكو :: في الشقة ؟ مش خلاص عملت اللي انت عايزة</p><p></p><p>رجب :: ياض خلاص متخفش .. هو انت كل ده ومفهمتش</p><p></p><p>سايكو :: مفهمتش ايه ؟ مش فاهم</p><p></p><p>رجب :: امل عايزك .. اطلع وهتفهم بالليل</p><p></p><p>رجب :: هاخد انا الشاي في المحل بتاعي</p><p></p><p>وعدي عليا كمان ساعة عايزك</p><p></p><p>رجب مشي وسايكو تنح في مكانه ومش فاهم.. هو ده حقيقي ؟</p><p></p><p>فضل واقف كدة مكانه يبص علي رجب ودماغة مشتتة مش فاهم ايه اللي بيحصل</p><p></p><p>وانتبه بس لما صاحب القهوة نده له يشوف الزباين</p><p></p><p>سايكو :: واحد قهوة سادة</p><p></p><p>تلقيمة :: هو رجب كان عايزك في ايه. واول ما شفته بدلت معايا</p><p></p><p>سايكو وهو سرحان ومن غير ما يقصد قال :: الموضوع شكله كبير</p><p></p><p>تلقيمة :: موضوع ايه</p><p></p><p>سايكو :: لا لا مفيش حاجة. اعمل القهوة</p><p></p><p>تلقيمة :: بقي كده .. ماشي</p><p></p><p>……</p><p></p><p>بنات ساندي اخدو مفاتيح العربية من مامتهم وركبو هما وبنات نور وخرجو يتفسحوا بالعربية الجديدة وامير اخد عربيه مامته وخرج بيها هو كمان</p><p></p><p>وساندي ونور طلعو اوضة ساندي</p><p></p><p>ساندي :: العربية حلوة اوي</p><p></p><p>نور :: مبروك عليكي يا حبيبتي.. عقبال ما تيجي عربية شوقي ليكي</p><p></p><p>ساندي :: منحرمش منك **** ولا من عمو شوكت</p><p></p><p>نور :: طب اتصلي ياختي بشوقي شوفيه</p><p></p><p>ساندي :: مش لما نتفق الاول هنقوله ايه</p><p></p><p>نور فكرت شوية وقالت قولي له ان بابا تعب شوية واني قعدت جنبه وانك انتي كمان قعدتي علشان تطمني عليه. اتصلي وافتحي الاسبيكر</p><p></p><p>ساندي :: ماشي</p><p></p><p>ساندي اتصلت بيه وفتحت الاسبيكر</p><p></p><p>شوقي :: مجتيش يعني الشركة .</p><p></p><p>ساندي :: اه اصل عمو شوكت تعب شوية</p><p></p><p>ونور قعدت معاه وانا كمان انت عارف شغلي معاها فكنت هاجي ازاي</p><p></p><p>شوقي :: اه. الف سلامة عليه.. طب ايه مش هشوفك علشان ننزل نشتري العربية زي ما اتفقنا</p><p></p><p>نور شاورت ليها تقابله</p><p></p><p>ساندي :: اه طبعا نتقابل .. نتقابل فين</p><p></p><p>شوقي :: ايه رائيك تعدي عليا الفيلا ومن هناك نروح سوا المعرض</p><p></p><p>نور بصت ل ساندي اللي طأطأت رأسها ب وافقي</p><p></p><p>ساندي :: ماشي .. هجيلك علي خمسه كدة حلو</p><p></p><p>شوقي :: اه طبعا حلو</p><p></p><p>ساندي قفلت معاه وقالت</p><p></p><p>انتي ليه وافقتي نتقابل في الفيلا</p><p></p><p>نور :: عادي يعني .. علشان يعرف انه عادي</p><p></p><p>ساندي :: طيب دلوقت انا لما اجيب العربية لازم دي اللي اروح بيها الشركة</p><p></p><p>نور :: اه صح</p><p></p><p>ساندي :: خسارة انا حبيت العربية اللي اشتريناها اوي</p><p></p><p>نور :: خلاص هاتي نفس الماركة بس لون تاني</p><p></p><p>ساندي :: ماشي لو لقيت زيها هناك هشتري زيها</p><p></p><p>نور :: دلوقت انا مش فاهمة انتي ناويه علي ايه هـ ترجعيني ازاي له وتخلي الموضوع مقنع ازاي</p><p></p><p>ساندي :: متقلقيش انا في راسي حاجة كدة هظبطها واقولك عليها.. بس عاوزة اتفرج علي الفيديوهات اللي راحت ليكي تاني</p><p></p><p>نور :: مانتي اتفرجتي عليها</p><p></p><p>ساندي :: لا عاوزة اتفرج عليها تاني وتالت ومع نفسي</p><p></p><p>نور :: ماشي هما كدة كدة معاكي بس عاوزة اسألك هو عادي تتفرجي علي راجل تاني غير جلاال جوزك .. يعني سيبك من هو جوزي وانتي بتقولي كدة قدامي انك هتتفرجي عليه</p><p></p><p>ساندي :: هههههههههه . هو الاول انتي بتغيري عليه؟</p><p></p><p>نور :: الغريب اني مش غيرانه عليه خالص ولا فارق انا ماللي مستغرباه انتي</p><p></p><p>ساندي :: انا قولتلك انا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص</p><p></p><p>نور :: اممممم..</p><p></p><p>ساندي :: هههههههه مالك</p><p></p><p>نور :: مفيش اصلي جربت امبارح اتفرجت</p><p></p><p>ولقيت الموضوع ممتع جدا بس بعدها</p><p></p><p>حسيت بتأنيب ضمير كبير واني ازاي سمحت لنفسي اتفرج علي حاجات زي دي</p><p></p><p>ساندي :: ده بس في الاول . المهم احكيلي بقي حسيتي بأيه</p><p></p><p>نور بخجل وكسوف . :: اللي حسيتي بيه هتستعبطي</p><p></p><p>ساندي :: لا بقي كدة انا مش هسيبك غير لما تحكيلي والا و**** اغتصبك دلوقت</p><p></p><p>انا كدة كدة هايجة</p><p></p><p>نور :: ههههههههه تاني مش كفاية قبل كدة</p><p></p><p>ساندي :: طب تصدقي بقي هي كبرت ونونوت في دماغي اقوم اغتصبك دلوقت</p><p></p><p>ساندي قامت وقفلت الباب بالمفتاح ووقفت قدام الباب بتبص لنور اللي ضمت رجليها علي بعض وهي بتضحك</p><p></p><p>عاوزة تعملي ايه يا مجنونة</p><p></p><p>ساندي بدات تقلع هدومها وترميها عالارض</p><p></p><p>نور :: يخرب بيتك .. ايه يا مجنونة</p><p></p><p>ساندي :: هي ونوونت في دماغي</p><p></p><p>ساندي قلعت كل هدومها وبدأت تقرب علي نور اللي قفلت رجليها اوي علي بعض</p><p></p><p>وساندي طلعت بأيدها ورجليها علي السرير ومسكت رجلين نور وهي بتحاول تفتحهم</p><p></p><p>ونور بـ تضحك وتحاول تقفل رجليها</p><p></p><p>لكن ساندي قدرت بعد معافر انها تفتح رجليها وتدخل بين وراكها من تحت الچيبه</p><p></p><p>رفعت الجيبه ونور بتحاول تغطي نفسها وهي بـ تضحك ياساندي .. ياساندي مش هينفع كده</p><p></p><p>ساندي شدت نور من رجليها ونيمتها علي ضهرها ونامت فوقها وايدها راحت لكسها ومسكتها منه وجسم نور بيتلوي تحت منها</p><p></p><p>ساندي :: سيبي نفسك بقي .. واستمتعتي</p><p></p><p>نور :: يابت عيب مينفعش</p><p></p><p>ساندي غرزت أصابعها في كس نور هيجتها وهى بتقول بصوت هايج</p><p></p><p>هينفع وينفع .. انتي بس سيبي نفسك</p><p></p><p>نور :: وبعدين طيب .. أي . صباعك بيوجعني</p><p></p><p>ساندي غرزت أصابعها جوه اوي اكتر:: بيوعجك فين</p><p></p><p>نور هايجة من صباع ساندي في كسها</p><p></p><p>وبدأت تسيب نفسها وغمضت عنيها</p><p></p><p>وساندي نزلت من عليها وشدت بأيدها الاندر بتاعها ونامت علي بطنها بين فخادها</p><p></p><p>وطلبت من نور ترفع رجليها.</p><p></p><p>نور حطت ايدها على وشها ورفعت رجليها لساندي . وبقي كسها المنفوخ قدام عيون ساندي</p><p></p><p>اللي نزلت عليه بشفايفها وتبوسه براحة اوي وحنيه</p><p></p><p>وصباعها من تحت بـ يداعب خرم كسها</p><p></p><p>نور مغمضة عيونها وهي حاسه بأنفاس ساندي تلامس كسها وصوابعها بيتحرك بشويش دوائر حوالين خرم كسها.</p><p></p><p>وبدات تعض علي شفايفها اول ما ساندي فتحت كسها بصوابعها ودخلت لسانها بين الشفرات</p><p></p><p>هياج واهات مكتومة بين ضلوعها</p><p></p><p>لسان ساندي بيتحرك علي كس نور وراح لغاية فتحة كسها ودخل جواها</p><p></p><p>ونور مسكت بزازها بأيديها وبتفعص فيهم ومقدرتش تكتم اهاتها اكتر من كدة وقامت بنصها اللي فوق ومسكت راس ساندي</p><p></p><p>وبقت عماله تروح بكسها اوي عليها</p><p></p><p>وساندي مدخله كل لسانها جوه كسها</p><p></p><p>ساندي بعد ما شبعت من كس نور</p><p></p><p>قامت وقومت نور وبدأت تقلعها هدومها</p><p></p><p>بقوا الاتنين عريانين ملط</p><p></p><p>ساندي رقبت من نور ونور هايجة وهي اللي راحت ومسكت ساندي من خدوها واخدت شفايف ساندي بين شفايفها</p><p></p><p>بوس ومص شفايف متبادل بينهم وايد نور راحت تمسك ساندي من بزازها</p><p></p><p>ساندي نمت فوق نور اللي نمت معاها</p><p></p><p>وساندي نزلت بشفايفها علي حلمات نور</p><p></p><p>وايد نور راحت تتمشي وتحسس علي طيز ساندي</p><p></p><p>نور:: انا مش عارفة ايه اللي جرالي . يخرب بيتك بوظتي أخلاقي</p><p></p><p>ساندي :: انتي جامدة اوي معقول شوقي يخون واحدة جسمها كدة</p><p></p><p>نور فتحت رجليها لساندي وايدها بتحسس علي طيزها</p><p></p><p>نور سابت بزاز نور وراحت ومدت ايدها تحت المخده وطلعت خيارة</p><p></p><p>وراحت طلعة فوق نور 69 ونزلت علي كسها الاول دخلت صوابعها في كس نور</p><p></p><p>ونور من تحت ماسكة طيز ساندي ونزلتها</p><p></p><p>ولسانه رايح جاي لحس في كسها</p><p></p><p>ساندي مسكت الخيارة ومصت فيها شوية</p><p></p><p>وبعدين دخلتها في كس نور اللي شهقت بصوت عالي لما حست بالخيارة بتدخل في كسها وبدأ جسمها كله يتلوي مع دخول الخيارة وخروجها</p><p></p><p>ساندي :: ايه هايجة اوي كدة</p><p></p><p>نور :: اوووي . اوووي يا ساندي.. حاسه اني عاوزة اقطم الخيارة بكسي من شده اللذه</p><p></p><p>ساندي :: انا كمان هايجة اوي ونفسي في زبر ينكني في كسي . ما تيجي نتخيل ان فيه حد بينكنا احنا الاتنين</p><p></p><p>نور :: اااااه . ااااه حلووو حلوووو . اوووووف</p><p></p><p>ساندي :: ايه رائيك انك تتخيلي اني بتناك قدامك وتختاري انتي اللي ينكني</p><p></p><p>وانا اتخيل انك بتتناكي قدامي</p><p></p><p>نور :: لا مش هتخيل انا. اااه براحة</p><p></p><p>ساندي :: بتسحب الخيارة من كس نور وترجع تدخلها</p><p></p><p>لا هتتخيلي قد ايه شعور ممتع انتي بتتخيلي زب حد تاني غير جوزك بينيكك</p><p></p><p>نور :: لا طبعا مينفعش</p><p></p><p>ساندي :: هينفع صدقيني . هو يعني هينكك بجد.. قوليلي بقي نفسك مين ينكك</p><p></p><p>نور :: مفيش وعمري مافكرت اصلا</p><p></p><p>ساندي :: يعني مفيش حد خالص ولا حتي في الي مين اللي روحنا فيهم الشركة شوفتي حد</p><p></p><p>نور :: وقفتي ليه.. دخلي وخرجي الخيارة</p><p></p><p>وفي اللحظة دي تليفون نور رن</p><p></p><p>نور وهي نايمة مسكت الفون وبصت فيه ورمته</p><p></p><p>ساندي :: مين</p><p></p><p>نور :: ده اسماعيل</p><p></p><p>ساندي :: ياسلام عالصدف.. وزي ما يكون بيقولنا اتخيولوني انا .. ايه رائيك ماتتخيلي اسماعيل بينكك</p><p></p><p>نور :: لا طبعا اتخيل ايه</p><p></p><p>ساندي :: غمضي بس عنيكي واتخيلي انه هو اللي مدخل زبه في كسك وبينكك</p><p></p><p>وبدأت ساندي تدخل الخيارة تاني وتسحبها براحة وهي بتقولها</p><p></p><p>ها حاسه بأيه وانتي شايفة اسماعيل فوق منك وحاطط زبه في كسك</p><p></p><p>نور كلام ساندي اثر فيها وهاجت وهي متخيله اسماعيل بينكها</p><p></p><p>شويه وساندي نزلت من علي نور ونامت جنبها وبأيدها حسست علي بزازها وحلماتها</p><p></p><p>ساندي :: عاوزة اقولك علي حاجة حصلت في الشركة وخوفت اقولك</p><p></p><p>نور:: ايه</p><p></p><p>ساندي :: بس توعديني مش هتعملي اي حاجة لصافي ولا ل اسماعيل</p><p></p><p>انا شفت اسماعيل بينيك صافي في مكتبه</p><p></p><p>نور :: يابنت المسطولة مانتي قولتيلي ؟</p><p></p><p>ساندي :: احا .. نسيت اني قولتلك و****</p><p></p><p>اصلا الموضوع مجنني من ساعتها</p><p></p><p>نور :: انا اصلا هتجنن من ساعتها</p><p></p><p>بس انا نسيت انتي كنتي رايحة مكتب اسماعيل ليه</p><p></p><p>ساندي :: لما ادتيني الورق اوديه ل اسماعيل</p><p></p><p>نسيت وفتحت المكتب من غير ما اخبط</p><p></p><p>واول ما دخلت شفت صافي موطية ومفلقسة له ومنزل الاندر بتاعها لغاية ركبها وبينكها</p><p></p><p>نور ::اللي هيجنني وعماله اقول بين نفسي من ساعتها صافي ؟. معقول وفين في المكتب</p><p></p><p>ساندي :: اه و**** وانا كمان</p><p></p><p>نور سرحت وهي بتفكر في صاحبه عمرها</p><p></p><p>وقالت. هو فيه كدة .؟ واحدة متجوزة تخون جوزها</p><p></p><p>ساندي قامت وقعدت جنبها : انتي بس اللي غلبانه يانور</p><p></p><p>نور :: هي الدنيا خلاص مبقاش حد يأمن لحد فيها</p><p></p><p>ساندي :: انا قولت اقولك علشان مش حابه اخبي عليكي حاجة.</p><p></p><p>نور :: انا دماغي مش مستوعبه . ازاي هي تعمل كدة . وايه الجراءة اللي فيهم دي… في المكتب ..</p><p></p><p>ساندي قامت ووقفت علي ركبها قدام نور</p><p></p><p>ايه مش هنكمل بقي انا هايجة اوي</p><p></p><p>نور :: نكمل ايه انا فصلت ىما فكرتيني</p><p></p><p>ساندي :: لا فصلتي ايه انا هرجعك تاني للمود</p><p></p><p>وقامت علي نور ونيمتها ونامت فوق منها واخدت شفايفها بشفايفها وايديها من تحت بتلعب في كسها لغاية ما نور رجعت تاني هاجت وساندي قدرت تخلي نور تتخيل تاني اسماعيل بينكهم هما الاتنين</p><p></p><p>وفضلو بتاع ساعة هاريين اكساس بعض بالخيارة</p><p></p><p>………</p><p></p><p>ايمان :: واد يافارس</p><p></p><p>فارس :: نعم</p><p></p><p>ايمان :: ايه ده ؟ مالك ؟</p><p></p><p>فارس :: مفيش</p><p></p><p>ايمان :: متبقاش رخم . مالك</p><p></p><p>ايمن قام من مكتبه وراح وقف مع ايمان جنب مكتب فارس :: زعلان يا ستي ومقموص</p><p></p><p>ايمان :: زعلان ومقموص مني انا</p><p></p><p>فارس:: لا هزعل ليه انا</p><p></p><p>ايمن :: اصلي ياستي وقعت بلساني وحكيت له علي يوم الاربع</p><p></p><p>ايمان :: **** يخرب بيتك</p><p></p><p>ايمن :: ماهو فارس بصراحة كدة نفسه فيكي .. وانتي نفسك قولتي عايزه</p><p></p><p>فارس :: لا ياعم انا مش قد المقام</p><p></p><p>ايمان بزعل بصت ل ايمن :: دي حاجة تتقال بردو</p><p></p><p>ايمن :: ايه ياوليه مالك ماعادي وانا وفارس انتي عارفة اللي بينا وانتي نفسك مننا وتبعنا</p><p></p><p>فارس :: يمكن انا دلوقت اللي وحش.</p><p></p><p>ايمان :: انا اصلا كنت جايه ليك علشان اقولك تغديني النهاردة</p><p></p><p>ايمن :: ابسط ياعم اهي هتغديك زي ما غدتني</p><p></p><p>ايمان :: اه بس انت وحياة أمي ما هتاكل تاني معايا</p><p></p><p>ايمن :: واهون عليكى بردو</p><p></p><p>ايمان :: اه تهون عشان انت ميتبلش في بقك فولة</p><p></p><p>فارس :: يعني هروح معاكي النهاردة شقتك</p><p></p><p>ايمان :: انت هتجيلي هناك .. خلي صاحبك يقولك العنوان. اقولك ما تجيبه يا ايمن انت عرفت البيت</p><p></p><p>ايمن :: اموت انا في شغل الحفلات</p><p></p><p>فارس :: احا .. لا انا هاجي لوحدي المرة دي</p><p></p><p>ايمان بمرقعة ومياصة:: المرة الجايه تبقي لوحدك</p><p></p><p>المرة دي انتوا الاتنين</p><p></p><p>………..</p><p></p><p>سايكو :: ايوة ياعم رجب</p><p></p><p>رجب :: تعالى نقعد بره المحل هات كرسي</p><p></p><p>رجب سحب الكرسي اللي قاعد عليه وخرج بره المحل بعيد عن النجاريين</p><p></p><p>وسايكو جاب كرسي وقعد قصادة</p><p></p><p>رجب :: انت عارف انت امبارح مضيت علي كام وصل</p><p></p><p>سايكو :: لا معدتهمش</p><p></p><p>رجب :: انت مضيت علي خمس وصلات كل وصل ب200000</p><p></p><p>سايكو :: نعم 200000 علي كل وصل</p><p></p><p>يا انهار اسود</p><p></p><p>رجب :: مالك ؟ هو انت خايف ليه هو انت ناوي تحكي ؟</p><p></p><p>سايكو :: لا لا خالص احكي ايه</p><p></p><p>رجب :: هو انت مفهمتش ان اللي حصل معاك ده كان مترتب؟</p><p></p><p>سايكو :: مترتب ؟</p><p></p><p>رجب رجب سحب الكرسي وقعد جنب سايكو وقاله :: ايوة .. مترتب .. انا عارف كل حاجة عملتها مع مراتي.. من يوم البعبوص اللي بعبصته ليها .. ويوم التحرش في السوق اول مرة وجبتهم علي طيزها وغرقت العباية وتاني مرة لما بردو اتحرشت بيها لغاية ما طلعت ونكت مراتي في شقتي وعلي سريري</p><p></p><p>سايكو :: انت عارف كل ده وساكت</p><p></p><p>رجب :: اه وانا اللي فكرت ازاي اخليك تمضي علي الوصلات وانا اللي قولت ل امل تطلعك تاني وتخليك تنكها وانا موجود</p><p></p><p>واتفرجت عليك. عجبتني علي فكرة.. عرفت تكيف امل .. مراتي حبيبتي</p><p></p><p>سايكو اتصدم من كلام رجب اتصدم لدرجة انه كان حاسس ان الدنيا بتلف بيه</p><p></p><p>رجب:: سايكو مالك سرحان في ايه</p><p></p><p>سايكو :: هااا . لا لا مفيش</p><p></p><p>رجب :: بص يا سايكو انا عاوزك تسيب القهوة علشان هتشتغل معايا في المحل</p><p></p><p>سايكو :: بس انت لسه مفتحتش المحل وبعدين انا عمري كله شغال قهوجي</p><p></p><p>رجب :: وماله تغير شغلانتك .. وكمان أنا محتاجك معايا تشتغل مع الصنايعيه ايدك بأيدهم لغاية ما يخلصو المحل وبعدين تبقي معايا</p><p></p><p>سايكو قال:: طب … وسكت متكلمش</p><p></p><p>رجب :: ايه مش عاوز</p><p></p><p>سايكو :: لا اللي تؤمر بيه</p><p></p><p>رجب :: ابقي قول لصاحب القهوة اي حاجة وتخلص النهاردة من الشغلانة دي</p><p></p><p>وبالليل تعدي علينا هسهرك سهرة حلوة</p><p></p><p>سايكو :: عندكم في الشقة</p><p></p><p>رجب :: اه .. عندنا .. علي فكرة امل مبسوطة منك جدا والنهاردة عاوزك تبسطها وتبسطني</p><p></p><p>سايكو :: ماشي ..</p><p></p><p>رجب :: اه . مانت خلاص بقيت بتاعنا ومش هتقدر تفتح بوقك مش كدة ولا ايه</p><p></p><p>سايكو :: اه .. بتاعكم . طبعا طبعا</p><p></p><p>…………</p><p></p><p>عم فوزي بعد ما اكل اكله السمك مع امل ومحمود امل راحت تعمل الشاي وعم فوزي جاله فون من المحامي قفل معاه وامل جابت الشاي</p><p></p><p>قومي بقي البسي علشان هنروح للمحامي</p><p></p><p>امل :: بجد</p><p></p><p>عم فوزي :: يادي كلمة بجد… ايوة ياستي بجد .. المحامي مستنينا في مكتبه</p><p></p><p>امل لبست واخدت محمود وعم فوزي واتصلت برجب اللي ساب سايكو وراح حصلها علي مكتب المحامي</p><p></p><p>رجب قابل امل وعم فوزي في المكتب</p><p></p><p>واتنين من الشارع كبار في السن</p><p></p><p>وعم فوزي اتكلم في حضورهم انه كتب ل امل العمارتين وهو بكامل قواه العقلية</p><p></p><p>وطبعا المحامي كان مجهز الورقة اللي هيمضي عليها عم فوزي والاتنين الشهود</p><p></p><p>وبعدها كلهم روحو ع البيت</p><p></p><p>وامل ورجب في قمة فرحتهم اللي كملت ب الورقة اللي هـ تجنبهم اي مشاكل بعد موت عم فوزي</p><p></p><p>لكن عم فوزي كان عنده المفاجئه الاكبر ليهم انه سلم ل امل عقود العمارتين وقالها من دلوقت العمارتين بالمحلات بتوعك</p><p></p><p>لكنه طول ما هو عايش هياخد ايجار شقتين له والباقي هيبقوا معاه شايلهم ليها .. واي وقت تحتاج لفلوس تاخدهم منه</p><p></p><p>امل اخذت العقود وهي مش مصدقة ورجب بص علي العقود وهو مش مصدق</p><p></p><p>اخيرا الدنيا ضحكت ليهم</p><p></p><p>وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الثامن والثلاثون من قصة أولاد الذوات</p><p></p><p>داولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء التاسع والثلاثون</p><p></p><p>……………….</p><p></p><p>رجب :: انا كلمت الواد سايكو وهيجي بالليل</p><p></p><p>امل :: انت جبتها له ازاي</p><p></p><p>رجب :: عادي جبتها له صريحة ما كسمه</p><p></p><p>كدة كدة هو بقي صباعه تحت ضرسي</p><p></p><p>امل :: ههههه عقبال ما يبقي زبه في طيزك</p><p></p><p>رجب :: هيبقي يا مستعجلة</p><p></p><p>خلاص يعني الليلة هينكك</p><p></p><p>رجب :: هينكنا</p><p></p><p>امل :: دي هتبقي احلي ليله اخيرا هشوفك بتتناك ياخول</p><p></p><p>رجب :: مانتي شفتي</p><p></p><p>امل :: لا ياحبيبي الحقيقة تفرق عن الافلام</p><p></p><p>انا هقوم اشيل العقود دي واقوم اخد دوش</p><p></p><p>وانت كمان جهز نفسك علشان عايزك تحكيلي عن ماضيك</p><p></p><p>رجب :: دلوقت ؟ انا سايب الصنايعية في المحل</p><p></p><p>امل :: كسمهم وكسمك .. هتقعد وتحكيلي</p><p></p><p>رجب :: ماشي</p><p></p><p>………..</p><p></p><p>ايمن :: اصبر بقي لما ايمان تمشي وتروح البيت نبقي نروح لها</p><p></p><p>بعد ساعة بالظبط ايمان اتصلت ب ايمن</p><p></p><p>ايمن :: ايوة يا ولية</p><p></p><p>ايمان :: وليه لما تولوا لك .. انتو فين</p><p></p><p>ايمن :: بنشتري اكل</p><p></p><p>ايمان :: طبعا انت فاكر البيت</p><p></p><p>ايمن :: اه فاكره.. هرن عليكي وانا داخل عالشارع</p><p></p><p>ايمان :: اهم حاجة تاخدو بالكم وانتو داخلين البيت</p><p></p><p>ايمن :: متقلقيش</p><p></p><p>ايمن قفل معاها وبعد ما الاكل خلص</p><p></p><p>اخد الاكل واشترو الساقع وراحو للبيت بتاعها واتصل بيها ايمن وايمان فتحت الشقة وفارس وايمن دخلو بسرعة وايمان قفلت الباب</p><p></p><p>فارس بص ل ايمان وبص ل ايمن وهو مش مصدق الجثة اللى قدامه</p><p></p><p>ايمن :: مش قولتلك ايمان دي بطل</p><p></p><p>ايمان بمياصة :: ايه يافارس عجبتك</p><p></p><p>فارس :: جمل .. جمل ياعم الحاج جمل</p><p></p><p>ايمن :: بصراحة جمل بجد</p><p></p><p>ايمان بمرقعة :: المهم بقي عايزكم النهارده تعرفو تسيطرو ع الجمل</p><p></p><p>ايمن :: نسيطر ونركب ونخلي الجمل ينخ</p><p></p><p>فارس :: انتي جامدة اوي . انا مش مصدق</p><p></p><p>ايمن :: الواد ريل عليكي</p><p></p><p>ايمان :: طب ايه</p><p></p><p>ايمن :: مش هناكل طيب</p><p></p><p>فارس :: لا انا مش هاكل.. انا عايز انيك</p><p></p><p>ايمان بضحكه واحدة شرموطة :: هييييئ</p><p></p><p>عاوز تنيك . مستعجل اوي كدة</p><p></p><p>طب يلا بينا ع الاوضة</p><p></p><p>ايمن :: سافلة سافلة</p><p></p><p>………</p><p></p><p>ساندي بعد ما نور لبست هدومها وراحت اوضتها نامت علي ظهرها ع السرير وهي بتفكر في مقابلته مع شوقي.. ازاي توصل له واي اول خطوة تعملها علشان تنام معاه</p><p></p><p>خصوصا بعد ما شافت الفيديوهات اللي بيتناك فيها</p><p></p><p>وقررت انها تدخل علي النت وتحاول تحلل شخصية شوقي .. وايه اللي بيحبه في الجنس وازاي تقدر تخلي شوقي ده خاتم في اصبعها وبدأت في الاول تدور في النت علي جوجل عن الميول دي</p><p></p><p>وفضلت تقرأ .. وبعدين دخلت علي افلام جنسيه وفهمت واتأكدت ان الناس اللي زي شوقي دي بتحب الشتيمة والاهانة وانهم بيعشقوا الست اللي تكون مسيطرة عليهم بشخصيتها القوية</p><p></p><p>وشافت افلام كتير تحت مسمي السادية</p><p></p><p>وتملك الست في الراجل اللي بيكون معاها</p><p></p><p>بعدين جت الفكرة اللي هتخلي شوقي يلاقي مبرر قوي لرجوعة ل نور</p><p></p><p>والفكرة دي حلاوتها انها هـ تكون متطابقة مع كلامه اللي قاله لنور</p><p></p><p>أن الأفلام دي مزيفة . بس الفكرة محتاجة لواحد محترف مونتاج</p><p></p><p>بدأت تقلب الفكرة في دماغها شمال ويمين</p><p></p><p>وبعدين قررت ان الفكرة هي كمان اللي هتقربها من شوقي</p><p></p><p>وقررت تكلمة قبل ما تقابله</p><p></p><p>كان فاضل تلات ساعات علي المقابله</p><p></p><p>خدت القرار واتصلت بيه</p><p></p><p>شوقي :: الو ..</p><p></p><p>ساندي :: الو يا شوقي</p><p></p><p>شوقي :: اكيد فيه حاجة مهمة تخليكى تكلميني .. ايه كلمتي نور ؟</p><p></p><p>ساندي :: لا هو بصراحة كدة انا اتصلت بيك علشان …. علشان</p><p></p><p>شوقي :: ايه يا ساندي ؟ علشان ايه</p><p></p><p>ساندي :: هو فيه فكرة جت في دماغي كده بخصوص الافلام والطريقة اللي هترجعك لنور بس محتاجة حاجة كدة ومش عارفه اقولها ازاى</p><p></p><p>شوقي :: بجد لقيتي طريقة .. ايه هي</p><p></p><p>ساندي :: لا مش هقولك دلوقتى غير لما اضبطها صح في دماغي بس هو فيه حاجة انا محرجة اقولها</p><p></p><p>شوقي :: لا قولي .. ارجوكي</p><p></p><p>ساندي :: انا محتاجة اشوف الافلام دي .. تبعتهالي دلوقت</p><p></p><p>شوقي :: افلامي ؟ اللي هي بتاعة ال</p><p></p><p>ساندي :: اه .. وياريت كل اللي راح ل نور</p><p></p><p>شوقي :: انتي متأكدة انك عاوزة الافلام دي .. هـتتفرجي عليها</p><p></p><p>ساندي :: اه لازم وضروري .. متنساش ان مصلحتي أقربك من نور وارجعكم لبعض .. العرض مش سهل يترفض</p><p></p><p>شوقي :: طب انا مش عارف ايه الافلام اللي راحت لنور</p><p></p><p>ساندي :: هههههه هما كتير ولا ايه</p><p></p><p>شوقي:: الصراحة .. هما كتير جدا</p><p></p><p>ساندي :: طيب ابعت اللي ينفع تبعتهم</p><p></p><p>شوقي :: حاضر .. هبعتهولك ع الواتس حالا</p><p></p><p>ساندي :: تمام وانا علي ما اجي اقابلك هكون قلبت الفكرة في دماغي وظبطتها صح</p><p></p><p>شوقي :: ماشي علي ميعادنا الساعه خمسه مش كدة</p><p></p><p>ساندي فضلت مستنيه الفيديوهات اللي بيبعتها شوقي ليها وكانت المفاجئة المدوية</p><p></p><p>٣٧ مقطع اقل مقطع فيهم مدته تتراوح ما بين النص ساعة او ساعة الا تلت</p><p></p><p>وفيه مقاطع معدية الساعة وتلت والمفاجئه الأغرب أنهم مش مع ست واحدة مع اكثر من ست</p><p></p><p>ساندي عملت نقل بسرعة للفيديوهات من فولدر الواتساب لفولدر جديد وعلى ما شوقي عرف انه بعت تلات مقاطع بالغلط ل ساندي كان الوقت فات واكتشف بعدها بساعه وهو بـ يراجع المقاطع وحب يعمل حذف لدي الجميع كان خلاص الفيديوهات كلها راحت فولدر تاني</p><p></p><p>المفاجأة الكبيرة ان التلات فيديوهات اللي اتبعتوا لصافي وتصوير خفي من غير ما صافي تاخد بالها</p><p></p><p>ساندي فكرت شوية وقالت لنفسها ان شوقي اكيد بعتهم بالغلط</p><p></p><p>لكنها شعرت بسعادة غامرة أن خيوط كبيرة</p><p></p><p>بدأت تتكشف لها واتأكدت ان صافي دي</p><p></p><p>هي اساس كل حاجة هي واسماعيل</p><p></p><p></p><p>…………………</p><p></p><p>التلاتة في الاوضة</p><p></p><p>ايمن وفارس وفي النص بينهم ايمان</p><p></p><p>ايمن حاضنها من ورا ولزق فيها وايده بتحسس علي فخادها وفارس لزق فيها من قدام وزبه واقف عليها وداخل بين وراكها</p><p></p><p>ايمن عريان ملط وزبه واقف عليها وداخل بين فلقة طيزها وعمال يبوس في رقبتها</p><p></p><p>وفارس بياكل شفايفها وايده رايحة جايه علي بزازها تحسيس وعلي بطنها</p><p></p><p>وايمان سايحة بين الاتنين اللي هايجين عليها وعلى جسمها الملبن</p><p></p><p>ايمان لابسه قميص نوم قصير جدا لونه نبيتي مطرز كله ومرسوم بنفس اللون والخيط ورد وشفاف من بطنها وصدرها</p><p></p><p>ولابسه من تحت اندر فتله نفس القميص</p><p></p><p>فارس نزل على ركبه وبقي وشه ناحيه كسها وايده بتحسس علي فخادها من قدام وراح يشم في ريحة كسها اللي كان فايح منه ريحة هيجانها .. قرب من كسها وبقي عمال يبوس في كسها من فوق الأندر</p><p></p><p>وايمن رفع الجزء القصير اللي مكنش مغطي طيزها وبأيده باعد الفتله اللي كانت محشورة بين فلقان طيزها وصباعه راح لخرم طيزها وبقي عمال يداعب بطرف صباعه خرم طيزها الهايج</p><p></p><p>وفارس ايده نزلت الأندر بتاعها لغاية ركبتها وراح بلسانه وبدأ يلحس في كسها وعسل كسها اللي كان بينزل خيط لزج من كسها</p><p></p><p>ايمان هاجت وساحت ومبقتش قادرة تقف علي رجليها واتنين رجاله هايجين عليها</p><p></p><p>وبدأت تفتكر لحظة اغتصابها من تلات رجالة من عشر سنين قدام جوزها في بيت مقطوع</p><p></p><p>رفعت رجل وفتحت كسها لفارس اللي راح بطرف لسانه وعمال يمشيه علي كسها من تحت ويسحب طرف لسانه براحة لغاية خرم كسها ويطلع مرة تانية لزنبورها</p><p></p><p>وايمن تف علي راس زبه وحطه علي خرم طيزها وبدأ يحاول يدخله</p><p></p><p>ايمان مالت براسها للخلف وايد ايمن ماسكه بزازها بقوة وبيعصرهم بقبضة ايده وبيحاول في ادخال زبه جوه طيزها</p><p></p><p>طيزها فتحت ابوابها قصاد راس زبه</p><p></p><p>وبدأ زبه في الاقتحام و الدخول جوه طيزها وفارس قام ووقف قدامها بعد ما شبع من لحس كسها ولزق فيها ومسك بزازها يرضع فيهم وايمان مسكت بيدها زبه وتدعكه وتمشيه على بطنها</p><p></p><p>فارس مسك زبه وحطه على خرم كسها ووطي شوية بوسطة واول ما بقي زبه قصاد كسها ومش ناقص غير عالدخول</p><p></p><p>طلع بوسطة لفوق براحة وكسها بدأ في بلع زبه وايدها راحت حاضنة فارس وهي</p><p></p><p>حاسه بزبه في كسها وزب ايمن في طيزها</p><p></p><p>والاتنين بينكوها عالواقف</p><p></p><p>اهات ممزوجة بمتعه رهيبه .. زب في كسها وزب في طيزها.. شعور بالهيجان مستحيل يتوصف</p><p></p><p>ااااااه. ااااااه.. اوووووف اوووووف . نكونى. نكوني اوووي .. اححححححححح.. ايييي ايييي اووووف</p><p></p><p>زب ايمن بينسحب من طيزها وزب فارس بيدخل في كسها . يرجع زب فارس يخرج من كسها وزب ايمن يدخل في طيزها</p><p></p><p>شوية وايمن طلع زبه وفارس راح واخدها وراح بيها علي السرير ونيمها علي طرف السرير وهو واقف في الارض</p><p></p><p>رفعت له رجليها وايمن طلع فوق منها ونزل بزبه علي شفايفها</p><p></p><p>ايمان مسكت زبه واخدته جوه بوقها ترضع فيه وفارس بيفرش كسها براس زبه وبعدين راح مدخلة في كسها</p><p></p><p>بتمص زب ايمن ااممم امممم .. اممممم اممم .. وتشيل زب ايمن من بقها علشان</p><p></p><p>وتبص من الجنب على فارس وهو بينيك فيها..</p><p></p><p>ااااا اووووف اوووووف.. نكونى .. نكوووني .. اااااه اااااه.. نكني اوووي يا فارس. نكني في كسي اوووي</p><p></p><p>ايمن حط ايده على دماغه ونزل بزبه علي بوقها علشان تكمل مص في زبه</p><p></p><p>ايمان بتمص زبه وايمن ايده علي راسها وعمال يدخل زبه جوه بوقها</p><p></p><p>شوية وفارس سحب زبه من كسها</p><p></p><p>وايمن نزل ورفع رجليها وتف علي راس زبه وبعدين راح مدخلة في كسها بقوة</p><p></p><p>وايده مسكت رجليها وبقي عمال يسحب زبه ويرجع ينيك بكل قوة في كسها</p><p></p><p>وفارس طلع ووقف علي ركب جنب وشها</p><p></p><p>وايده لف وشها علشان تمص زبه</p><p></p><p>ايمان :: زبك حلو اوي . زبك جميل يافارس وراحت بشفايفها واخدته جوه بوقها تمص شوية وتتأوه وتتلبون شوية</p><p></p><p>وتبص علي ايمن اللي شغال فيها نيك</p><p></p><p>شوية وراح ايمن مطلع زبه وفارس نام علي ضهرة وايمان طلعت وقعدت عليه</p><p></p><p>ايدها مسكت زبه وهي بتنزل عليه . ودخلته في كسها .. ونزلت بشفايفها علي شفايف فارس .. تاكلهم وترضع فيهم</p><p></p><p>فضلت تطلع وتنزل علي زب فارس وتتحرك لورا ولقدام وبعدين ايمان قامت ولفت وبقي ضهرها لـ فارس</p><p></p><p>ونزلت وهي ماسكة زب فارس وحطته علي خرم طيزها ..وبدأت تنزل عليه وتظبطه عالخرم اوي لغاية ما بقي زب فارس بالكامل جوه طيزها</p><p></p><p>بعد ما لبست زب فارس في طيزها.. نامت علي صدره وايده فارس حضنتها</p><p></p><p>وايمن فتح رجل فارس وقعد علي ركبه بينهم وزبه بقي قدام كس ايمان وايده ماسكة زبه وبدأ يدخل زبه هو كمان في كسها وضع صعب وابن متناكة عليها. كانت حاسه انها بين اتنين فحول. والزبين ملايينها</p><p></p><p>قاعده على زب فارس وداخل كله في طيزها وفارس من تحت بيرفع وسطة وينزل و زبه بـ ينيك في خرمها الخلفي</p><p></p><p>وايمن ايده رافعة رجليها وشغال نيك في كسها</p><p></p><p>تلت ساعة من النيك وبعدين فارس بدل مع ايمن وايمان هايجة و تتلبون علي ازبارهم</p><p></p><p>لغاية ما أيمن جابهم فى طيزها وهى قافلة خرمها عليه .. وفارس طلع زبه ونطرهم علي بطنها ووشها</p><p></p><p>بعد النيكة الخيال دي ايمان نامت علي ضهرها مش قادرة تتحرك</p><p></p><p>وفارس قام وولع سيجارة له وسيجارة ل ايمن</p><p></p><p></p><p>……………….</p><p></p><p>امير روح البيت ومكنش حد موجود في الفيلا غير جدته بهيرة</p><p></p><p>امير :: هما البنات لسه مجوش</p><p></p><p>بهيرة :: لا لسه .. انا كلمتهم من شوية وقالوا هيتأخرو</p><p></p><p>أمير :: وماما فين</p><p></p><p>بهيرة :: مامتك من ساعة ما طلعت منزلتش</p><p></p><p>امير :: مجيدة فين..</p><p></p><p>بهيرة :: في المطبخ</p><p></p><p>امير :: يا مجيدة.. يا مجيدة</p><p></p><p>مجيدة :: ايوة ياسي امير</p><p></p><p>امير :: الاوضة بتاعتي مش متروقة ماتطلعي تروقيها</p><p></p><p>مجيدة :: حاضر</p><p></p><p>أمير :: اعمليلى قهوة واطلعي</p><p></p><p>امير طلع الاوضة بتاعته وقلع هدومه وفضل مستني مجيدة تطلع وهو عريان</p><p></p><p>مجيدة طلعت بالقهوة خبطت الباب وامير فتح ليها</p><p></p><p>أمير ::ادخلي يا مجيدة</p><p></p><p>مجيدة :: ايه ده . ممكن حد يشوفنا</p><p></p><p>امير:: قرب منها وزنقها في الباب وفضل يبوس فيها ويلزق فيها ويحشر زبه في كسها وهي واقفة علي الهدوم</p><p></p><p>وأيده بتقفش فى بزازها</p><p></p><p>مجيدة ساحت منه وسابت نفسها وبقت هي كمان بتحضن فيه وايد امير رفعت الجلابيه</p><p></p><p>وهي نزلت الاندر بتاعها ومسكت زبه وبقت عماله تمشيه علي كسها وامير بيزنقها في الباب</p><p></p><p>مجيده رفعت رجل وحطت بأيدها زب امير في كسها وايده مسكت رقبته واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تبوس فيه وتحضنه</p><p></p><p>وامير عمال يدقر فيها وينكها ويدخل زبه اووي جوه كسها</p><p></p><p>وراح رافعها وشالها وبقي عمال ينزلها ويطلعها علي زبه وبعدين راح بيها عالسرير ونزل بيها ونام فوقها وزبه مخرجش من كسها ..</p><p></p><p>بقي عمال ينيك فيها .. وأيده بتقفش فى بزازها من فوق الجلابية</p><p></p><p>وايد مجيدة حضناه من ضهره . ورجليها لفت حوالين وسطه</p><p></p><p>شوية وامير قام من فوقها وقلعها الجلبيه والسنتيان وراح لبزازها يمص فيهم ويرضع ..</p><p></p><p>بعد ما شبع من حلمات بزازها . نزل يلحس كسها وخرم طيزها</p><p></p><p>وراح منيمها علي بطنها ونام فوق منها</p><p></p><p>زبه على خرم طيزها من بره</p><p></p><p>شغال يحك راس زبه في طيزها وبعدين نزله علي كسها ودخله</p><p></p><p>اهات مكتومة وخفيفة منها وامير شغال نيك فيها وهو نايم فوقها</p><p></p><p>شويه وراح قايم من فوقها وحط راس زبه تاني علي خرم طيزها وحاول يدخله معرفش وبعدين شاله وتف علي زبه على طيزها وبدأ يدخله</p><p></p><p>زبه دخل فيها وهي بتتوجع لكنه نام فوقها</p><p></p><p>وبدأ يسحب زبه براحة اوي ويرجع يدخله</p><p></p><p>شويه والرتم بدا يبقي أسرع لما حس ان طيزها وسعت شوية وبدأ يشعر بالايلاج بقي اسهل والنيك بقي بسهوله عن الاول</p><p></p><p>فضل أمير ينيك في مجيدة في طيزها لغاية</p><p></p><p>ما حس انه خلاص هيجبهم راح حضنها بكل قوته وأطراف رجليه اتشدت وشعر بمتعة نزول اللبن من راس زبه وهي بتنزل جوة مصارين مجيدة</p><p></p><p>بعد ما زبه اتحلب جوة طيز مجيدة قام من فوقها وباس طيزها وقالها انا بحبك يا مجيدة وبحب جسمك وعلاقتي معاكي</p><p></p><p>مجيدة قامت وحضنته وخدت شفايفة بين شفايفها بوس .. وبعدين لبست هدومها ونزلت</p><p></p><p>…………</p><p></p><p>ساندي نزلت في الميعاد بعد ما لبست اشيك طقم عندها وحطت افضل برفان سكسي بتحبه .. وحطت ميكب وعملت كوي لشعرها</p><p></p><p>اخدت اوبر واتصلت بشوقي وقالت له انها في الطريق له</p><p></p><p>بعد ساعة كانت ساندي وصلت لفيلا شوقي</p><p></p><p>وكانت في اليوم ده سكرة الخدامة خدت اجازة بأمر شوقي .تحسبا لأي ظروف</p><p></p><p>شوقي كان حاطط في دماغة انه ممكن يقدر يتحرش ب ساندي او يحصل بينهم أي حاجة</p><p></p><p>شوقي رحب بيها</p><p></p><p>شوقي :: تحبي تشربي ايه</p><p></p><p>ساندي :: اي حاجة</p><p></p><p>شوقي :: تحبي وسكي ؟</p><p></p><p>ساندي :: ماشي</p><p></p><p>شوقي :: دقيقة</p><p></p><p>ساندي :: خد بالك ل سكرة تشوف</p><p></p><p>شوقي :: سكرة واخدة اجازة النهاردة</p><p></p><p>ساندي :: ماشي خلاص</p><p></p><p>شوقي راح جاب الوسكي وكاسين وقعدو شربو الكاسين</p><p></p><p>شوقي :: شوفتي الافلام</p><p></p><p>ساندي :: بصراحة اتفرجت علي اتنين ومقدرتش اكمل</p><p></p><p>شوقي :: ليه</p><p></p><p>ساندي :: اكيد يعني انت عارف ليه. المهم</p><p></p><p>شوقي :: علشان افلام اباحيه يعني</p><p></p><p>ساندي :: يعني .. انت عارف اكيد الافلام دي بتتعب</p><p></p><p>شوقي ابتسم وفهم قصدها.. ايوة ايوة</p><p></p><p>طيب ممكن تقوليلي الفكرة ؟</p><p></p><p>ساندي :: طيب بص يا شوقي انت قولت انك قولت ل نور ان الافلام دي متفبركة</p><p></p><p>شوقي :: اه بس طبعا مصدقتنيش</p><p></p><p>نور :: طبعا انا بعد ما شفت الافلام دي مستحيل اصدق انه مش انت</p><p></p><p>شوقي :: طيب انتي شايفة الحل ايه</p><p></p><p>نور :: ابتسمت .. هنقول بردو ان الافلام متفبركة</p><p></p><p>شوقي:: ازاي وانتي نفسك قولتي مستحيل تصدق</p><p></p><p>نور :: علشان انت قولت بس من غير ما تثبت انها افلام متفبركة</p><p></p><p>شوقي :: مش فاهم. انتي عاوزني افبرك الافلام</p><p></p><p>ساندي :: اه تفبركها</p><p></p><p>شوقي :: ازاي ؟ هحط ناس تانيه</p><p></p><p>هجيب منين نفس الجسم ونفس المكان.. ؟</p><p></p><p>ساندي :: انت عبيط؟ اسفة مش قصدي</p><p></p><p>شوقي :: طب انتي قصدك ايه</p><p></p><p>ساندي وقفت واتمشت شوية وقالت ممكن تشغل فيلم من بتوعك ؟</p><p></p><p>شوقي :: حاضر</p><p></p><p>شوقي شغل شاشة التليفزيون ووصل الفيلم بالواي فاي عالشاشة</p><p></p><p>ساندي :: احنا لو عاوزين نغير في فيديو زي ده من غير ما نغير كتير .. تفتكر نغير ايه ؟ علشان الفيديو يبان طبيعي ميه في الميه انه مش انت</p><p></p><p>شوقي :: اكيد نغير الابطال بحد نفس الجسم</p><p></p><p>ساندي :: هههههههههههههه . انت بتتكلم ازاي</p><p></p><p>بص يا شوقي انت هتحتاج واحد يكون بتاع مونتاج محترف واتنين ممثلين</p><p></p><p>مش هنحتاج منهم غير صوتهم</p><p></p><p>شوقي :: ازاي</p><p></p><p>ساندي :: الاتنين يتسجل ليهم صوت كان فيه علاقة حميمة . وبستحسن يكون فعلا فيه علاقة جنسية.. بس الاحترافيه هنا انهم يعملو نفس اللي بيتعمل في الفيلم</p><p></p><p>وقت الضرب يكون فيه ضرب. وقت الممارسة يكون فيه ممارسة .. وقت التوقف يكون فيه توقف</p><p></p><p>يعني نفس الاداء اللي في الفيلم يتعمل</p><p></p><p>والمونتاج بقي ياخد الصوت من هنا يركبه هنا</p><p></p><p>فهمت</p><p></p><p>شوقي اه فهمت والفكرة عظيمة جدا بس جسمي نور عرفاه جدا</p><p></p><p>ساندي :: هنا بقي دور المونتاج اكيد هيبقي عنده حل يعني يضيف وحمة علي جسمك</p><p></p><p>أو علي ..</p><p></p><p>شوقي :: يخرب بيت دماغك .. جبتي الحل ده ازاي .. ده شغل فوق العالي ودماغ الماظ بجد.</p><p></p><p>بعد ما المونتاج يعمل فيلمين عالاقل تخلي حد ينزل الافلام دي عالنت ويبقي افلام قصاد افلام</p><p></p><p>وانت بقي بعدها بيومين او اسبوع تطلب ضروري انك تتكلم معاه وتحكي ليها ان معاك دليل قوي على براءتك واثبات ان الافلام اللي اتبعتت ليها افلام مضروبة ومش حقيقية وتوريها الافلام دي</p><p></p><p>ساعتها هي هتيجي تتكلم معايا وانا اقنعها ترجع ليك</p><p></p><p>شوقي :: لا انا لازم ابوس دماغك دي</p><p></p><p>ساندي بضحك :: هههههه لا ياشوقي انا بعد ما اتفرجت على افلامك يستحسن متلمسنيش انا جسمي من ناقص</p><p></p><p>مش يلا بينا بقي نروح المعرض</p><p></p><p>شوقي بص في ساعته :: انا كلمت صاحب المعرض ولسه قدامة ساعتين</p><p></p><p>ساندي :: طب خلاص انا همشي وانت اشتري عربيه علي زوقك</p><p></p><p>شوقي :: لا طبعا مينفعش.. وبعدين انا حابب نتكلم مع بعض .. انا حبيت شخصيتك جدا</p><p></p><p>ساندي :: هنتكلم ساعتين بحالهم .. ولوحدنا.. لا يااعم</p><p></p><p>شوقي :: انتي خايفة مني ولا ايه</p><p></p><p>ساندي اتمشت لغاية الشباك ووقفت</p><p></p><p>وقالت :: لا انت لسه متعرفنيش انا اخاف منك انت .. وراحت ضاحكة ضحكة كبيرة</p><p></p><p>وقالت .. انت اللي المفروض تخاف مني</p><p></p><p>شوقي مشي وراح ليها ووقف جنبها</p><p></p><p>تعرفي انا طول عمري بحسد جلال عليكي</p><p></p><p>ساندي رفعت حاجب مع ابتسامة :: اشمعني بقي</p><p></p><p>شوقي :: انا خايف اقول السبب تفتكري بتغزل فيكي وتخافي مني</p><p></p><p>ساندي :: هههههه تاني.؟ انا ياشوقي مش بخاف من اي راجل وانت اللي المفروض تخاف مني</p><p></p><p>شوقي :: ليه بقي !؟</p><p></p><p>ساندي :: ببساطة كدة لاني شايفة نفسي ملكة.. ملكة بجد وفوق كل صنف الرجاله</p><p></p><p>ساندي :: حتي علي جلال</p><p></p><p>ساندي :: الملكة ملكة علي كله</p><p></p><p>شوقي :: يابختك يا جلال. ممكن اسالك سؤال</p><p></p><p>ساندي :: اتفضل</p><p></p><p>شوقي :: بس تردي بصراحة ؟</p><p></p><p>ساندي :: انا اللي اقرر مش انت ارد ازاي</p><p></p><p>شوقي :: انتي قولتلي انك مقدرتيش تتفرجي علي الافلام كلها علشان جنسيه</p><p></p><p>ساندي :: ده حقيقي</p><p></p><p>شوقي :: مقدرتيش ليه ؟ مش بتحبي الافلام دي ولا .. اسف ممكن اقولها صريحة</p><p></p><p>ساندي :: عارفة عاوز تقول ايه</p><p></p><p>شوقي :: طب عاوز اقول ايه</p><p></p><p>ساندي :: تعبت واتأثرت بسبب العلاقة</p><p></p><p>شوقي :: بالظبط ده قصدي</p><p></p><p>ساندي :: هههههههههههههه مانا لو قولتلك هتخاف انت مني</p><p></p><p>شوقي :: انا حابب اعرف . ده لو معندكيش مانع</p><p></p><p>ساندي مشيت تاني ورجعت قعدت علي الكرسي وحطت رجل علي رجل وبصت لشوقي وقالت</p><p></p><p>هتزعل من اجابتي !؟</p><p></p><p>شوقي :: اكيد لا</p><p></p><p>ساندي :: مهما كانت الاجابه ؟</p><p></p><p>شوقي :: انا متشوق اعرف</p><p></p><p>ساندي :: علشان لما اتفرجت عليك اتمنيتك</p><p></p><p>شوقي بذهول :: بجد ؟</p><p></p><p>ساندي :: هههههههه مش تصبر لما اكمل كلامي</p><p></p><p>شوقي ::ارجوكي كملي</p><p></p><p>ساندي :: اتمنيتك تبوس جزمتي .. انت مثير ومثير جدا لكن مش زي ما انت فاكر.</p><p></p><p>شوقي شعر بهيجان رهيب وسألها .. ازاي وضحى</p><p></p><p>ساندي :: بص يا شوقي انا من جوايا شخصية تانية خالص.. ابحث علي النت عن شخصية المستريس .. انا ست احب اكون انا المسيطرة على اللي معايا</p><p></p><p>انا اللي اكون ماسكة اللجام بتاع الكلب بتاعي .. طبعا انا عارفة كلامي هيزعلك</p><p></p><p>بس بصراحة انا شوفتك كلب وعايز ترويض</p><p></p><p>شوقي :: انا وعدتك مش هزعل بس الكلمة صعبه</p><p></p><p>ساندي :: ههههههههه احمد **** بقي انك عرفت مني .. علشان انا قولتلك انت اللي تخاف مني مش انا</p><p></p><p>شوقي :: بس بردو انا لو جوزك انا هبقي اي حاجة انتي تتمنيها</p><p></p><p>ساندي :: اي حاجة اي حاجة ؟</p><p></p><p>شوقي :: اي حاجة مهما خيالك جابها</p><p></p><p>ساندي :: عموما مسير الايام تثبت ليا</p><p></p><p>دلوقت انا اتأخرت مش يلا بينا بقي</p><p></p><p>حوار الساعتين ده مبقاش له لازمة</p><p></p><p>شوقي:: هههههههه ماشي . يلا بينا</p><p></p><p>ساندي :: ممكن تجبلي مايه</p><p></p><p>شوقي خرج وساندي طلعت الفون الثاني وقفلت التسجيل</p><p></p><p>شوقي رجع وساندي شربت ونزلت معاه</p><p></p><p>ركبت معاه عربيته وراحو المعرض</p><p></p><p>وجابت نفس موديل العربية بتاعة الصبح</p><p></p><p>بلون احمر ددمم غزل . اغمق من العربية اللي اشترتها الصبح مع نور</p><p></p><p>اخدتها وخدت الاوراق وروحت بيها</p><p></p><p>واتفقت مع شوقي هتروح معاه المرور خلال أسبوع علشان ترخص العربية</p><p></p><p>…………</p><p></p><p>ايمن :: ممكن اسألك سؤال غريب شوية</p><p></p><p>ايمان :: ايه ؟</p><p></p><p>هو انتي ايه اللي وصلك لكده</p><p></p><p>ايمان :: مش فاهمة</p><p></p><p>ايمن :: انا حسيتك مستمتعة جدا وانتي معايا ومع فارس ويمكن استمتاعك ده اكبر من لما كنتي معايا لوحدي.. ده غير انك ضاربة الدنيا بالحزمة و معندكيش اي مشكله انك تتناكي من اي حد</p><p></p><p>ايمان :: كل كلامك صح الا من اي حد دي</p><p></p><p>انا مش برمرم.. والا كنت اتنكت من كل الشركة. انا بتناك لمزاجي وبمزاجي .. مش اي حد اخليه ينكني</p><p></p><p>فارس :: معني كلامك ان فيه كتير ناكوكي</p><p></p><p>ايمان :: يعني مش اوي</p><p></p><p>ايمن :: طب ايه اللي وصلك لكدة</p><p></p><p>ايمان :: كذه تجربة في حياتي .. منهم تجربة وانا **** عندي ١٢ سنه البواب كان كل ما انزل اجيب حاجة حلوة ياخدني الاوضة ويتعدي عليا</p><p></p><p>وبعد ما كبرت وبقيت في ثانوي المدرس بتاعي مره زنقني في الحمام بتاع المدرسة</p><p></p><p>وفضل يحضن فيا وكان المدرس ده مثلي الاعلى في الاخلاق و كنت بحترمه ولما عمل فيا كدة سقط من نظري مفهوم الاحترام</p><p></p><p>فارس :: ناكك في الحمام</p><p></p><p>ايمان :: لا من فوق الهدوم وكان بيخليني امص زبه لغاية ما يجبهم</p><p></p><p>بعدها بقي ****** من تلات رجالة قدام جوزي وكان بعد جوازي بكام شهر بس</p><p></p><p>ايمن :: ازاي احكيلي</p><p></p><p>ايمان :: كنا لسه متجوزين جديد وكنت بلبس وقتها لبس ضيق وجسمي كان احلي من كدة بكتير.. ومكنتش ***** زى دلوقت</p><p></p><p>في اليوم ده كنا معزومين انا وجوزي علي فرح واحد قريبه والمكان اللي فيه الفرح في حته بعيد يومها روحنا الفرح بفستان سورية ضيق اوي وجسمي فيه كان يثير اجدعها راجل</p><p></p><p>روحنا الفرح وكنت طول الفرح واقفه حوالين العروسة والعريس مع المعازيم</p><p></p><p>بسقف وكنت برقص بس وانا واقفة مكاني</p><p></p><p>كان فيه ناس انا لمحت واحد منهم عيني عليا طول الفرح والواحد.ده مكنش من اهل العريس ولا أهل العروسة .. تقريبا و**** اعلم كان من أفراد النادي</p><p></p><p>الفرح خلص متأخر يعني على الساعة ١١ونص وعلى ما خرجنا من القاعة و مشينا مكنش فيه مواصلات كتير فضلنا نتمشي علي امل نلاقي مواصلة لغاية ما لقينا ميكروباص وقف لينا فيه شخصين غير السواق وقالنا موقف شبين</p><p></p><p>جوزي سأله فيه منه موصلات علي القاهرة</p><p></p><p>السواق قاله انا رايح عبود تحب اوصلك لهناك</p><p></p><p>جوزي قاله اه طبعا ده حلو جدا.</p><p></p><p>الميكروباص فضل ماشي بينا لغاية ما دخل حته مفهاش حد خالص شارع كدة غريب</p><p></p><p>وجوزي عينه غفلت على كتفي</p><p></p><p>لقيت الميكروباص وقف والسواق نزل</p><p></p><p>صحيت جوزي وانا خايفة .. حسيت ان فيه حاجة هتحصل</p><p></p><p>علي ماجوزي فتح عينه كان اتنين طلعوا الميكروباص معهم مطاوي</p><p></p><p>واحد شدني والثاني حط المطوه على رقبة جوزي وقاله لو عملت اي حركة هنقتلك ونقتلها .. انت في حتة مقطوعة ومحدش هيحس بيكم</p><p></p><p>شدوني والسواق طلع حبل ونزلو جوزي</p><p></p><p>وجوزي في اليوم ده اتعور في رقبته بسبب سن المطوة… و كتفوه وفضل واحد بمطوه واقف جنب جوزي مش مخليه يتحرك</p><p></p><p>واتنين مساكني بوس وتقفيش .. خوفت اصرخ لان واحد من الاتنين كان معاه مطوة</p><p></p><p>كنت ببكي وبترجاهم يسبوني لكن يسيبو مين دول ما صدقوا وكان هيجانها مسيطر عليهم فضلو يبوسو فيا ويقفشو في جسمي ويلزقو فيا وبعدين قلعوني هدومي كلها</p><p></p><p>خلوني عريانة كاني مولودة</p><p></p><p>ولقيت واحد فيهم زبه قد زب جوزي اضعاف اضعاف . ببص علي التاني لقيت زبه يمكن اصغر شوية لكنه ضعف زب جوزي</p><p></p><p>واحد حضني من ورا وحسيت بنار طالعه من زبه علي طيزي والتاني لزق فيا من قدام وعمال يرضع في بزازي ويعض الحلمات ..</p><p></p><p>وحسيت باللي ورايا راح شددني من شعري ونزلني في الارض وحط زبه قدام وشي</p><p></p><p>فضلت اتحايل عليه يسبني</p><p></p><p>التاني بسن المطوة في جنبي وقالي هنقتلك</p><p></p><p>خوفت جدا وقولت خلاص كدة هموت</p><p></p><p>مسكت زبه وبقيت عماله امص فيه وعيني علي جوزي اللي مش قادر يتكلم</p><p></p><p>بقيت عماله امص زبه وامص وارضع في راس زبه والتاني كمان جه وقف قدامي وحط زبه هو كمان قدامي.. وبقيت عماله امص في زب ده شوية وزب ده شويه لغاية ما لاتنين زبهم وقف عليا</p><p></p><p>واحد فيهم راح موقفني وشالني من ضهري وهو حاضني من وسطي ورفعني</p><p></p><p>والتاني من قدامي فتح رجلي ودخل بينهم ودخل زبه في كسي</p><p></p><p>حسيت بعمود ضخم دخل في كسي…. كسي كان ضيق اوي بالنسبه للزب ده</p><p></p><p>صرخت من الوجع لكن مهما اصرخ</p><p></p><p>مفيش فايدة ولقيته شغال فيا نيك وصاحبه شايلني له.. بعد ماده ناكني بقوه وشال زبه من كسي اللي كان اتفشخ</p><p></p><p>لقيت اللي شايلني نزلني عالارض وقالي انزلي علي ايدك وركبك</p><p></p><p>نزلت زي ما طلب وهو جه من ورايا ونزل علي ركبه وراح يلحس كسي من ورا</p><p></p><p>وكان هنا التحول .. حسيت بمتعة رهيبة</p><p></p><p>لان جوزي عمره ما لحس كسي</p><p></p><p>وبدأت ابص لجوزي وانا مش قادرة عايزه اتأوه مش قادرة .. ولسانه دخل جوه كسي</p><p></p><p>وفي اللحظة دي مقدرتش امنع نفسي</p><p></p><p>وبدأت تخرج مني الاهات غصب عني</p><p></p><p>وحسيت بكسي بينزل افرزات كتيرة بسبب هيجاني ..</p><p></p><p>قام ووقف علي ركبه وفتح طيزي ومشي زبه الضخم علي كسي من ورا وبدأ يمشيه</p><p></p><p>وحسيت زبه وهو بيغوص في كسي</p><p></p><p>والتاني وقف قدامي ومسكني من شعري وخلاني امص زبه</p><p></p><p>حسيت بعكس الاحساس الاولاني .. كنت هايجة اوي وانا بتناك من زب واحد والتانى بمص زبه.. وكسي اللي كان ضيق اوي في الاول وسع وبقي بينزل منه افرزات سهلت النيك وجعلت المتعة كبيرة ومقدرتش اتحكم في نفسي رغم ان جوزي كان قدامي</p><p></p><p>ولقيت ايدي ماسكة زب الفحل اللي قدامي وبدعك فيه وانا بمصه ونزلت بلساني ومص بيضانه واللي كان معلمني المص هو المستر بتاعي</p><p></p><p>حسيت بمياه سخنه بتزل في كسي.. وايد مكلبشه في طيزي وعمال يدخل زبه للاخر فيا لدرجة اني حسيت ان زبه وصل لبنطي</p><p></p><p>بعد ما جاب لبنه في كسي جه وقف قدامي وخلاني مصيت زبه</p><p></p><p>والتاني جه ودخل زبه في كسي وانا علي نفس الوضع.. واللي كان مع جوزي قام</p><p></p><p>ونزل بنطلونه وطلع زبه وقالي مصي</p><p></p><p>والتاني راح لجوزي بالمطوة</p><p></p><p>بصيت لزب التالت لقيته هو كمان كبير واكبر زب فيهم . ومن غير ما يمسك دماغي لقتني ماسكة زبه وحطاه في بوقي</p><p></p><p>وبمص فيه</p><p></p><p>واللي وراي طلع زبه من كسي وتف علي طيزي وبقي عمال يحاول يدخله في طيزي وانا بصرخ بعلو صوتي وبعيط انه بيوجعني لكن تقول لمين وتصرخ لمين</p><p></p><p>مرحمنيش ولا سابني غير لما حشر زبه في طيزي . اتعورت يومها وضوافر ايده غرزت في لحم طيزي وبقي عمال ينيك في طيزي بدون رحمة او شفقة</p><p></p><p>حسيت بنار جوه طيزي وهو شغال حك مع دخول وخروج زبه</p><p></p><p>ومسابنيش غير وهو جايب لبنه في طيزي</p><p></p><p>والتالت راح هو كمان ياخد دوره</p><p></p><p>لكنه نيمني على ظهري على الأرض</p><p></p><p>ورفعلي رجلي ودخل بينهم وراح مدخل زبه في كسي .. وحضني بقوة وبقي عمال يبوس في شفايفي وينكني .. هجت تاني ومحستش بنفسي غير وانا لافة رجلي حوالين وسطة وبطلب منه ينكني</p><p></p><p>جوزي كان سامعني وانا بقوله نكني .. نكني..اووووف اووووف</p><p></p><p>لقيت اللي جابهم اول مرة قام تاني ليا وطلع قعد فوق صدري وحط زبه علي بوقي</p><p></p><p>ومصدقت انا اخدت زبره امص فيه لغاية ما وقف</p><p></p><p>والتالت زبه بينكني. بيولع كسي هيجان .كسي قافل عليه . مش عاوز يسيبه</p><p></p><p>ورجلي مرفوعة .. وبمص زب الاولني وبلحس بيوضة</p><p></p><p>وحسيت بلبن سخن للمرة التانية بينزل في كسي</p><p></p><p>وبعدها الاولني قام وناكني</p><p></p><p>فضلو اكتر من ساعتين ينيكو فيا وبعد ما خلصو خالص . ركوبوا الميكروباص وسابونا ومشيوا</p><p></p><p>نمت على الأرض من التعب وجوزي قام قعد جنبي بيكلمني لكني مكنتش قادرة ارد عليه ولا عارفة اقول ايه</p><p></p><p>بعد نص ساعة حاولت أتمالك نفسي وقمت من على الأرض وجسمي مليان بالتراب</p><p></p><p>لميت هدومي من علي الارض وبالعافيه علي ما قدرت البسها</p><p></p><p>وفكيت الحبل من جوزي من غير ما انطق كلمة وسندنا على بعض ومشينا .. مشينا كتير اووي . لغاية ما طلعنا لشارع وبدأنا نحس اننا اخيرا طلعنا للعمار</p><p></p><p>شوية لقينا عربيه ملاكي فيها راجل كبير في السن من خطواتنا واحنا ماشيين عرف ان فيه حاجة حصلت لينا</p><p></p><p>واخدنا علي بيته ومراته دخلتني الحمام استحمي. كل ده مش بتكلم وجوزي كمان مش بيتكلم</p><p></p><p>الراجل خلي مراته تجيب لينا اكل لكن لا انا ولا جوزي رضينا ناكل</p><p></p><p>والراجل بعد ما اتاكد اني بقيت كويس</p><p></p><p>اخدني انا وجوزي ووصلني لغاية موقف الميكروباصات</p><p></p><p>وطبعا فضلت اسبوع امثل قدام جوزي اني تعبانة نفسيا ومش بتكلم واخدني وداني لدكتور نفسي اللي قاله افضل حل انك متفكرهاش بالحادثة</p><p></p><p>ومن ساعتها وانا حبيت الجماعي وال******</p><p></p><p>وعلي فكرة انا تم اغتصابي مرتين بعدها</p><p></p><p>بس كان ****** متعمد مني</p><p></p><p>ايمن :: ازاي</p><p></p><p>ايمان :: ازاي دي بقي بعدين.. انا جوعت</p><p></p><p>فارس :: وانا هجت من حكايتك</p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>الجزء الأربعين</p><p></p><p>………..</p><p></p><p>ايمن :: اكلنا وشربنا كملي بقي انتي بتقولي انه تم اغتصابك مرتين تاني وبمزاجك</p><p></p><p>ايمان :: اه حصل . انا اصل بعد الحادثة دي فضلت شهور افكر في اللي حصل وفي ازبار التلاتة وحصل زي ماتقولو كدة عقدة جوايا بسبب حجم ازبارهم وبالعنف اللي ناكوني فيه.. كنت لما انام مع جوزي مكنتش بحس بزبه وغير كدة حتي لما كان جوزي يقلع قدامي كنت ابص علي زبه وافتكر الحادثة.. كان فيه فرق كبير يا جماعة وكمان فضلت فترة احلم بالإغتصاب و اقوم من عز النوم هايجة</p><p></p><p>فارس :: يعني كنتي بتقومي هايجة مش مضايقة</p><p></p><p>ايمان :: وده خلاني يا فارس عاوزه اتناك تاني وحبيت ال****** جدا .. طب انت عارف انا احيانا كنت بتفرج علي افلام سكس ****** بس . ولغاية النهاردة</p><p></p><p>لما بدخل موقع من المواقع دي او اقرا اي قصة لازم تكون ******.او عنف</p><p></p><p>ايمن :: طب ال****** التاني جه ازاي</p><p></p><p>ايمان :: بعد الحادثة بتلات سنين زاهر قالي اننا هنطلع نصيف في الساحل الشمالي</p><p></p><p>ايمن :: هههههههه في الساحل الشمالي مرة واحدة</p><p></p><p>ايمان :: اه ياحبيبي في الساحل الشمالي ايه مشبهش ؟</p><p></p><p>فارس :: فكك منه كملي</p><p></p><p>ايمان :: المصيف ده اصلا كان تبع شغله</p><p></p><p>وكان ل زاهر جوزي صاحبه من اللي طالعين معاه عنده شقة هناك وسبحان ****</p><p></p><p>قبل المصيف ب يومين صاحبه قاله ان عنده حالة وفاة حصلت ومش هسافر وادي لجوزي مفاتيح الشقة.. وبصراحة قعدنا هناك احلى اسبوع عمري ماهنساه</p><p></p><p>كنت بنزل البحر بمايوه شرعي . بس المايوه الشرعي يعمل ايه في جسمي المتجسم كنت انزل المايه واخرج منها كأني عريانه بالظبط</p><p></p><p>فارس :: اه متخيل طبعا انتي اصلا عندك حلمة بز بنت متناكة</p><p></p><p>ايمان :: ايه رأيك ياواد يافارس في بزازي</p><p></p><p>فارس مسكها من حلماتها:: جامدين اوي</p><p></p><p>ايمن :: كملي</p><p></p><p>ايمان :: كنا مقضينها الصبح بحر وشط وبالليل نروح نتمشى او ننزل نتفسح فى الاسكندرية ونرجع على الساعة اتنين تلاتة</p><p></p><p>كان في العمارة اللي واخدين فيها الشقة تلات شباب مأجرين الشقة اللي في الدور اللي تحت لمحوني يا واد منك له من اول يوم روحنا فيه ولمحت فيهم واحد عينه عليا مش نازلة</p><p></p><p>ماهو اصل اول يوم وصلنا فيه طلعنا الشقة</p><p></p><p>ولبست المايوه ونزلت انا وزاهر</p><p></p><p>وزاهر يومها قالي مينفعش تنزلى بده . طيزك بارزه اوي لورا وكمان صدرك مرسوم فيه . فانا قولتله وهغير فين في البحر.. وبعدين انت جايبني تفسحني ولا تخنقني.. سيبنا بقى نقضي الاسبوع ده براحتنا وننبسط</p><p></p><p>جوزي اقتنع ونزلت معاه . في المدخل واحنا خارجين من مدخل العمارة . الشباب دول كانوا خارجين من الشقة بتاعتهم ورايحين البحر</p><p></p><p>لمحت بعيني واحد عينه عليا .. محطتش فى دماغى اوى</p><p></p><p>روحنا البحر ونزلت المياه واتبسطنا و قضينا اليوم كله .. والعيال دي كانت حوالينا .. في المايه</p><p></p><p>اخرج من المايه القي واحد ولا اتنين منهم خرج .. أكل لقمة اشرب كوباية شاي وانزل القاهم في الماية</p><p></p><p>بدأت اركز بقي معاهم وشوفت في عنيهم هيجان عليا .. بصراحة افتكرت يوم الحادثة .واتمنيت العيال دي تنكني .</p><p></p><p>فضلنا ع الحال ده تلات ايام بس انا بقي بقيت بلبس المايوه الشرعي من غير سنتيان تحته ولا بلبس اندر. كنت قاصده اهيجهم</p><p></p><p>جوزي مكنش واخد باله او مقالش علشان ميزعلنيش **** اعلم</p><p></p><p>في تالت يوم جوزي جاله دور برد قوي وسخن بالليل ومكنتش لسه غيرت المايوه</p><p></p><p>عملت له كمدات لكن الحرارة منزلتش</p><p></p><p>فقولت انزل اشوف اي صيدلية قريبه اجيب منهة علاج برد</p><p></p><p>نزلت وخرجت بره اني القي اي محل فاتح</p><p></p><p>فسألت مجموعة شباب كانو واقفين علي جنب مولعين سجاير ملفوفة وكانت ريحتها غير اي ريحة سجاير عادية علي اي صيدلية</p><p></p><p>فواحد منهم قالي مفيش هنا صيدليات قريبه</p><p></p><p>واقرب صيدلية لازم اركب حاجة علشان اوصل ليها</p><p></p><p>واحد منهم وانا بتكلم مع صاحبه . لقيته بيكلم اللي معاهم بصوت واطي في ودنه</p><p></p><p>فارس :: استني بس الشباب اللي سألتيهم دول .غير التلاتة اللي في الشقة</p><p></p><p>ايمان :: اه غيرهم ..دول كانو اربعة واقفين في الشارع</p><p></p><p>مشيت بعد ما سألت ولقيت واحد منهم بيندهلي</p><p></p><p>يا ابله .. يا ابلة</p><p></p><p>وقفت والتفت له . قالي استني انا هجيب التاكسي بتاعي و اوصلك وارجعك</p><p></p><p>وافقت لاني مكنتش عارفة اعمل ايه ولا اركب منين اصلا</p><p></p><p>الواد مشي وواحد منهم وقف معايا واتكلم معايا شوية وسألني انتي شكلك مش من اسكندرية</p><p></p><p>فقولت له اه انا جاية انا وجوزي نصيف</p><p></p><p>وهو دلوقت تعبان</p><p></p><p>فسألني يعني مفيش حد ينزل يشتري العلاج في الوقت المتأخر ده</p><p></p><p>قولتله لا انا وجوزي بس اللي هنا</p><p></p><p>شوية والتاكسي جه</p><p></p><p>ولقيت اتنين منهم قالو للواد</p><p></p><p>اللي سايق التاكسي .. خدنا معاك بالمرة في سكتك</p><p></p><p>ركبوا التلاته ورا وانا ركبت جنب السواق</p><p></p><p>ومشي بينا</p><p></p><p>ممشيش كتير بس دخل بين بوابه زي قرية كدة وفضل ماشي بينا اني اشوف فيها حد ماشي او حتي نور لكن كان من الواضح ان القرية دي كانت مهجورة مفيهاش حد</p><p></p><p>بدأت أقلق وأخاف</p><p></p><p>ايمن :: تخافي ليه مانتي عاوزة تتناكي</p><p></p><p>ايمان :: خوفي مكنش من أنهم يغتصبوني</p><p></p><p>انا خوفي اني اتقتل</p><p></p><p>اول ما وقفوا في حته مفيهاش حتي محل ولا اي حاجة تبين ان فيه حد في المكان ده</p><p></p><p>السواق نزل وفتح الباب وقالي انزلي</p><p></p><p>نزلت وانا بقولهم</p><p></p><p>بصوا انا معاكم في اللي عايزينه .. بس ترجعوني من غير ما حد يأذيني</p><p></p><p>بصو لبعض وواحد قال</p><p></p><p>ماهي متسهلة اهي يا جدعان</p><p></p><p>والتاني قال :: بصي احنا عاملين دماغ وعاوزين نظبطها معاكي .. هتسيبي نفسك</p><p></p><p>وتبقي معانا زي ما احنا عايزين مش هنأذيكي</p><p></p><p>قولت ليهم وانا معاكم في اي حاجة عاوزين تعملوها فيا بس زي ماقولت ترجعوني ومن غير ما حد يأذيني</p><p></p><p>الواد اللي كان سايق التاكس حدف المفاتيح لصاحبه وقاله اركنه ورا البيت ده</p><p></p><p>هناك كل البيوت من دور ارضي</p><p></p><p>الواد اخدني من ايدي ودخلنا البيت</p><p></p><p>ولقيت اللي ذنقني في الحيطة</p><p></p><p>وبيتخانقو عليا مين هينكني اول</p><p></p><p>لقيت السواق فتح المطوة وهددهم قولت بس انا شكلي هتقتل هتقتل</p><p></p><p>خوفت جدا منه ولقيته هدي بعد ما العيال سكتت والواد قفل المطوة وحطها في جيب بنطلونة وراح حضني ولزق فيا وايده تفعص في بزازي ويفعص فيهم وشفايفة</p><p></p><p>راحت لشفايفي</p><p></p><p>فضل يبوس في شفايفي بطريقة هيجتني والواد كان فنان في البوس لدرجة اني نزلت بأيدي من تحت ومسكت زبه وفضلت قفشة فيه بأيده والواد هاج عليا وراح مقلعني البضي بتاع المايوه وراح زنقني في الحيطة واخد حلمة بزي بين شفايفة ومص ايه.. حسيت بيسحب اللذه من عروق بزازي وحلمات بزازي وايدي من تحت ماسكة زبه بقوة وانا حاسه بيه بيوقف في ايدي</p><p></p><p>لقيته نزل وشد بنطلوني نزله لتحت ركبتي ونزل علي ركبه وراح لكسي</p><p></p><p>ببص بعيني لقيت التلاته قالعين ملط</p><p></p><p>بصيت علي كل زب فيهم والتلات ازبار مفيش فيهم زب صغير</p><p></p><p>حسيت بلسانه بيتحرك في كسي فتحت له رجلي وانا باصه لواحد فيهم زبه اسمر اوووي وشورت له بأيدي</p><p></p><p>جالي وقف جني ووراح بشفايفة لشفايفي</p><p></p><p>وبقيت انا اللي باكل شفايفة وايدي مسكت زبه الاسود .. وانا ببوس ووبلعب في زب التاني لقيت التالت وقف علي شمالي وخد بزازي بين شفايفة</p><p></p><p>روحت في دنيا تانية .. واتمنيت الصبح ميجيش وافضل بينهم واتناك منهم</p><p></p><p>الواد ساب كسي بعد ما خلاه سايح وراح زانق فيا وايده ماسكة زبه وراح ممشيه علي كسي من تحت وبدأ يدخل فيا</p><p></p><p>بدأت اتأوه وانا حاسه بزبه بـ يدخل جوايا ويغوص لغايه ما بقي زبه كله في كسي</p><p></p><p>وبدأ ينيكني وهو زانقني فى الحيطة</p><p></p><p>والاتنين اللي علي شمالي على يميني</p><p></p><p>كل واحد فيهم ماسك بزه من بزازي بيرضع فيهم</p><p></p><p>اااااه.. اااااه.. اووووف اووووف .. ااااي اااااي.</p><p></p><p>بعد ماخد مزاجة من الوضع ده لقيته لفني</p><p></p><p>وزنقني عالحيطة ووشي محشور في الحيطة .. وايده بتفتح طيزي والايد التانيه ماسكة زبه وبيدخله في كسي من ور</p><p></p><p>دخله كله في كسي وايده داست علي راسي وبدأ يسحب زبه براحة ويرجع يدخله بقوة . يسحبه من كسي وقبل ما يخرج يدفعة بقوه .. صوت لحمي في لحمة كان عالي. وصوت اهاتي كانت اعلي</p><p></p><p>بعد ما ناكني شوية طلع زبه من كسي ونزل علي ركبه وفضل يلحس خرم طيزي</p><p></p><p>وغرقة تفافة .. وبعدها وقف علي رجليه وشدني من طيزي وحضني . وبقي عمال يبوس في ضهري ورقبتي . وتحت وداني</p><p></p><p>ولسانه كمان كان بيلحس ضهري ورقبتي</p><p></p><p>هجت بطريقة بنت احبه</p><p></p><p>بعدها راح حاطط راس زبه في طيزي</p><p></p><p>وزانقني بينه وبين الحيطة وفضل يدوس عليا ويضغط لغاية ما زبه اتزفلط ودخل جوه طيزي</p><p></p><p>حسيت بحاله هيجان رهيبه وانا حاسه بزبه الضخم جوه طيزي .. قفلت طيزي عليه</p><p></p><p>وانا ببصله لقيته شدني من شعري وخد شفايفي بين شفايفة وبدأ ينيك فيا</p><p></p><p>مرة بقوة ومرة بالراحة وبعدين لقيته مسكني اووي وبدأ ينيك فيا بقوة وسرعة</p><p></p><p>حسيت انه هيشرمني ومسبنيش غير وهو منزل لبنه في طيزي</p><p></p><p>بعد ما فضى لبنه وسحب زبه .. خرج وسابنى لـ التلاته</p><p></p><p>وبدأت الحفلة عليا</p><p></p><p>لقيت التلاته هجموا عليا وكلهم عمالين يبوسوا فيا ويحسسوا على جسمي وطيزي وكسي واللي يرضع بزازي واللي مدخل صباعه في كسي</p><p></p><p>هجت اكتر وانا حاسه نفسي فريسة ل تلات ذئاب هايجين عليها</p><p></p><p>واحد منهم خلاني نزلت علي ركبي والتلاته بقوا قدامي</p><p></p><p>وتخيلو قدام تلات ازبار كل زب فيهم احلي من التاني .. التلاته ازبارهم قدام عيني . واقفين علي لحمي.. وهيدخلوا في كسي وطيزي.. وهيفضو لبنهم فيا</p><p></p><p>قمة الهيجان وانا بمسك زبرين وبدعك فيهم والتلات في بوقي بمص وارضع فيه</p><p></p><p>وابدل من زب ده ل زب ده .. مصيت ورضعت وهيجتهم اكتر عليا</p><p></p><p>واحد قالي انزلي علي ركبك وايدك</p><p></p><p>ونزلت في وضع الكلبه .. وكل واحد فيهم</p><p></p><p>ينزل ينيكني شوية</p><p></p><p>كل زب له شعور تاني من الهيجان. وكل زب كان بيدخل جوه كسي. وهو خارج . كانت روحي بتتسحب مني وترجع لما ازب يدخل تاني جوه كسي</p><p></p><p>كنت ممحونة ولبوة لتلات رجاله فحول</p><p></p><p>بمص زب اللي قدامي واللي ورايا عمال ينيك وينيك فيا</p><p></p><p>بعد ما التلاته ناكوني بالوضع ده</p><p></p><p>خلوني انام علي ضهري ورفعت رجلي وكل واحد خد دورة معايا</p><p></p><p>او واحد رفع رجلي وحط زبه علي كسي</p><p></p><p>وبدأ يمشيه وراح. مدخله جوايا والتاني طلع وقعد علي بزازي وحط زبه في بوقي</p><p></p><p>والتالت وقف جنبي وخلاني مسكت زبه ادعك فيه</p><p></p><p>فضلت اتناك منهم وامص ازبارهم كلهم</p><p></p><p>وكل واحد يقوم ويشيل زبه من كسي .. التاني يجي ويدخل زبه في كسي وامص للباقي</p><p></p><p>شويه وراحو منيمني علي ضهري . وتفوا علي طيزي .. وبدأ الحفله كمان علي خرمي اللي اتفشخ من ازبارهم</p><p></p><p>وكل واحد يطلع فوقي ويدخل زبه في طيزي كنت بشعر اني شرموطة من شراميط الافلام . اني متناكة ولبوة ومش شبعانه رغم ان خرم طيزي كان خلاص</p><p></p><p>بدات احس بوجع فيه .. لكن كسم الوجع</p><p></p><p>قدام متعة ان تلاتة واربعة ينيكوا فيا</p><p></p><p></p><p>لما اللي كان فوقي شغال ينيك فيا وحس انن خلاص هيجبهم انا اترجيته يجبهم في كسي</p><p></p><p>كنت حاسه اني عاوزه احمل منهم . معرفش ليه كان الشعور ده مسيطر عليا</p><p></p><p>وفعلا التلاته كل ماواحد فيهم يجي يجيب لبنه كنت بخليه يدخله في كسي ويفضي لبنه فيه</p><p></p><p>قومت بعد ما اتمليت لبن من ازبارهم</p><p></p><p>هما لبسوا هدومهم وخرجوا وانا لبست هدومي وخرجت لقيتهم مستنيني في التاكسي.. ودوني لصيدليه اشتريت العلاج</p><p></p><p>وروحت لجوزي اللي كان نام من السخونية</p><p></p><p>فارس :: يابنت المتناكة يافاجرة</p><p></p><p>ايمن :: يخرب بيتك .. انتي حكايتك دي تتكتب في قصص</p><p></p><p>فارس :: انا هجت</p><p></p><p>ايمن :: احا . دانا ولعت</p><p></p><p>ايمان ::: وانا هطفي ناركم . وهحلب ازباركم.. اومال انا لزمتي ايه</p><p></p><p>يلا بينا عالاوضة</p><p></p><p>………</p><p></p><p>سارة :: اعمل حسابك تنزل تشتري اكل كويس من الكبابجي اللي في اخر الشارع</p><p></p><p>جون :: نفسك تاكلي كباب</p><p></p><p>سارة :: لا ده عادل المتميز اللي هياكل</p><p></p><p>جون :: هو جاي</p><p></p><p>سارة :: اه هكلمه النهاردة واخليه يجي</p><p></p><p>جون :: وانا هقعد ولا هنزل</p><p></p><p>سارة :: تنزل ؟ اومال مين ياخول اللي هيمسك زبه ويدخله في كسي</p><p></p><p>جون :: هتخلينى اعمل كدة</p><p></p><p>سارة :: وتعمل حسابك انت هتقابله بقميص نوم واندر</p><p></p><p>جون :: ايه ده هو هي..</p><p></p><p>سارة :: لا مش اللي في دماغك.. عادل مش هـ ينيك خول .. عادل جاي علشان ينيك مرات الخول.. وانت كده كدة مش راجل</p><p></p><p>فهتلبس اللبس اللي يليق عليك</p><p></p><p>قوم يابن الوسخة اعملي قهوة .. وتعالا علشان تنضف كسي بالحلاوة وتجهز كس مراتك ياخول لصاحبك</p><p></p><p>……..</p><p></p><p>امل خرجت من الحمام ولبست قميص نوم ابيض وقعدت سرحت شعرها ورجب ممد عالسرير مستنيها علشان يحكي ليها حكايته زي ما طلبت</p><p></p><p>امل بعد ما خلصت وسرحت شعرها طلعت عالسرير واخدت سيجارة من علبة رجب وولعتها</p><p></p><p>امل :: يلا يا متناك احكيلي</p><p></p><p>رجب :: احنا وقفنا بعد ما مكرم بيه ناكني</p><p></p><p>وبقي بيديني فلوس كل ما اروح له</p><p></p><p>وبقي كل اسبوع يطلبني من الاسطي سيد ينكني</p><p></p><p>امل :: لا انت وقفت لما نكت انت ورمضان امه</p><p></p><p>رجب :: ايوة انا اقصد انه محصلش تاني بعدها غير اني بتناك من مكرم كل اسبوع</p><p></p><p>واوقات انا ورمضان واختي طبعا اساسي</p><p></p><p>الجديد كان في سنه تانية ثانوي</p><p></p><p>اتعرفت علي اصحاب جدد وكنا بنروح نلعب كورة في الارض الفاضيه</p><p></p><p>الارض الفاضيه دي كانت قريبه من المدرسة وكانت في حته شبه زراعيه</p><p></p><p>وكان في ضهر الارض دي بيت مهجور</p><p></p><p>قديم وكان بيتقال ان البيت ده فيه عفاريت</p><p></p><p>وكنا بنخاف ندخله</p><p></p><p>فضلنا فترة كل يومين واحيانا كل يوم نروح بعد المدرسة نلعب في الارض دي كورة</p><p></p><p>امل :: وشغلك مع سيد؟</p><p></p><p>رجب :: كنت سبته في السنه دي بحجة اني عاوز اذاكر واركز في مذاكرتي</p><p></p><p>امل :: وطيزك مكنتش بتاكلك</p><p></p><p>رجب :: ههههه لا مانا كنت بروحله اوقات بعد المدرسة وكمان كنت بقابل رمضان وامجد كل فترة .. يعني كنت بتناك بردو</p><p></p><p>امل :: اه فكرتك كنت بطلت تتناك</p><p></p><p>رجب :: المهم كنا بنروح شله بتاع تمانيه</p><p></p><p>نلعب لغاية مانتعب</p><p></p><p>واللي كنت مستغربة ان فيه اتنين من صحابنا لما نخلص لعب كورة يمشو مع بعض من طريق تاني</p><p></p><p>لغاية ما في يوم بعد ما مشينا وانا مروح اكتشفت اني نسيت الشنطة بتاعتي هناك</p><p></p><p>جريت علي الارض الفاضية واول ما شفت الشنطة بتاعتي موجوده اخدت نفسي وحمدت **** .. كان فيها كتب المدرسة وابويا لو كنت روحت من غيرها كان هيديني علقة موت</p><p></p><p>اخدت الشنطة ولبستها ومعرفش ايه اللي قالي في مخي ادخل البيت المهجور ده</p><p></p><p>امل :: ودخلت</p><p></p><p>رجب :: بعد تردد دخلت .. وسمعت صوت جوه في الاول خوفت وكنت هجري</p><p></p><p>لكن وقفت تاني . الصوت كان صوت حد بيتناك .. وصوت لحم بيخبط في لحم</p><p></p><p>قربت من الاوضة وقبل ما اوصل قدرت اعرف ان الصوت ده صوت واحد صاحبي</p><p></p><p>صوت ياسين</p><p></p><p>حطيت الشنطة في الارض وقلعت الجزمة بتاعتي ومشيت علي طراطيف صوابعي</p><p></p><p>لقيت ياسين صاحبي مخلي بيتر صاحبني</p><p></p><p>موطي عالارض وحاشر زبه في طيزو وعمال ينيك فيه</p><p></p><p>بقيت عمال اتفرج عليهم وانا هايج نفسي ادخل معاهم</p><p></p><p>شوية ولقيت ياسين اللي نزل علي ايده ورجله وبيتر اللي بينكه</p><p></p><p>امل :: هو انت ايه حكايتك.. كل شوية يطلع ليك صحاب خولات</p><p></p><p>رجب :: ههههههه نصيبي</p><p></p><p>امل :: كمل</p><p></p><p>رجب :: اول ما خلصو نيك في بعض استخبيت وهما خرجوا ومشيو وانا ضربت عشرة وجبتهم ومشيت</p><p></p><p>بس المنظر ده مش مفارق عيني</p><p></p><p>وفضلت كدة فترة كل ما نروح نلعب كورة اعملي نفسي مروح وارجع اتفرج عليهم</p><p></p><p>ومرة كنا في المدرسة لقيت ياسين في الحصة الرابعة استأذن يروح الحمام</p><p></p><p>شوية وبيتر بيستأذن ومن حظي الجرس ضرب ونزلت بسرعة قبل ما المدرس اللي عليه الحصة الخامسة يدخل الفصل</p><p></p><p>نزلت دورت عليهم في المدرسة لغاية ما دخلت الحمامات ولقيت باب مقفول</p><p></p><p>نزلت بصيت من تحت الباب شفت بيتر ماسك ياسين بينكه</p><p></p><p>قررت اني لازم بقي اشارك معاهم</p><p></p><p>استنيت يومين لغاية ما روحنا نلعب كورة</p><p></p><p>وبعد ما مشينا وهما رجعوا انا رجعت</p><p></p><p>وفضلت واقب ارقبهم لغاية ما لقيت ياسين مفلقس وبيتر وقف وراه ودخل زبه</p><p></p><p>روحت داخل عليهم</p><p></p><p>وقولت اللي ينيك لوحده يزور</p><p></p><p>العيال اتنفضت ولبسوا بناطيلهم بسرعة</p><p></p><p>وكانو خايفين افضحهم</p><p></p><p>لكني مدتش فرصه ليهم ونزلت بنطلوني</p><p></p><p>وحضنت بيتر من ورا</p><p></p><p>الواد بيتر كان تخين وزبه صغير مش كبير</p><p></p><p>بس معرفش ليه كان عجبني</p><p></p><p>لذقت فيه وزبي وقف عليه وفضلت احضنه</p><p></p><p>وياسين اطمن ونزل بنطلونه ووقف قدام بيتر علشان يمصة</p><p></p><p>تفيت علي ايدي ودعكت زبي وخليت</p><p></p><p>بيتر يوطي . وحطيت زبي بين فلقة طيزه وبيقت عمال امشي زبي علي خرمة</p><p></p><p>والواد شغال مص في زب ياسين</p><p></p><p>دخلت زبي في طيز بيتر للأخر وبقيت عمال انيك فيه وبيتر بيمص في زب ياسين</p><p></p><p>وبعد شوية قولت ل ياسين تعالا مص زبي</p><p></p><p>ياسين نزل علي ركبه قدام زبي</p><p></p><p>وبقي عمال يدعك في زبي وطلع لسانه وبدأ يلحس رأس زبي وبعدين اخذه وفضل يمص فيه</p><p></p><p>وخليته وقف وشه للحيطة ومن ورا لزقت فيه ودخلت زبي في طيزو .. وقبل ما اجبهم</p><p></p><p>طلعت زبي من طيزو وقلت لبيتر نيك ياسين.. وفضلت انا اتفرج شوية</p><p></p><p>وبعدين كانت المفاجئه ليهم</p><p></p><p>لما قولت لبيتر خلاص طلع زبك من طيزو</p><p></p><p>وخليت ياسين نام عالارض وقالع بنطلونة</p><p></p><p>انا روحت طلع فوق ياسين 96 ونزلت بطيزي علي شفايفه ونزلت بشفايفي علي زبه وبقيت عمال امص في زبه وارضع فيه</p><p></p><p>لغاية ما ياسين جابهم في بوقي</p><p></p><p>وبلعت لبنه وروحت لبيتر خليته نام علي الارض ونزلت علي زبه هو كمان امصه</p><p></p><p>لغاية ما جابهم هو كمان في بوقي</p><p></p><p>بلعت لبن الاتنين وقلتلهم</p><p></p><p>انا متنكتش خدو بالكم .. بكره هنيجي هنا وهتكوني انتوا الاتنين</p><p></p><p>امل :: اول مرة تسيب زب من غير ما تخليه يدخل طيزك ياخول</p><p></p><p>رجب :: كنت عاوز امص وابلع لبنهم</p><p></p><p>وتاني يوم ناكوني</p><p></p><p>امل :: احكيلي</p><p></p><p>رجب :: قولنا للشله اننا مش هنروح نلعب روحنا احنا التلاتة بس</p><p></p><p>وقلت ليهم اليوم ده بتاعي لوحدي</p><p></p><p>هتنكوني انا وبس وتجيبوا لبنكم في طيزي</p><p></p><p>روحنا وقلعنا ملط خالص احنا التلاتة ودخلنا اوضة مفيهاش اي فرصة ان حد يشوفنا</p><p></p><p>ونزلت علي ركبي امص زب بيتر وزب ياسين وبعد ما شبعت من مص زب الاتنين</p><p></p><p>فلقست وبيتر نزل علي ركبه وفضل بلسانه يلحس طيزي ويفتح طيزي ويدخل لسانه</p><p></p><p>وايده من ورا رايحة لزبي وبقي عمال يدعك في زبي ولسانه يلحس في طيزي</p><p></p><p>وبعدين وقف وخلاني وقفت وسندت بأيدي عالحيطه ودخل زبه في طيزي</p><p></p><p>وبقي عمال ينيك فيا وايده حضناني من وسطي وبيتر نزل تحت زبي وبقي عمال يمص في زبي</p><p></p><p>بعدها لقيت ياسين راح شايلني ونام بيا عالارض وهو مدخل زبه كله في طيزي</p><p></p><p>وبيتر راح نايم فوق ياسين ودخل زبه في طيز ياسين وبقي شغال فيه نيك وانا عمال اقفل بطيزي اوي علي زب ياسين</p><p></p><p>بيتر قام من علي ياسين علشان يعرف ينيك فيا.. وبدا ياسين يفشخ كسم طيزي . نيك بقوة لغاية ماجابهم في طيزي .. شرب طيزي لبن .. بعد ما قام من فوقي بقيت احط صوابعي في طيزي واطلع منها لبن وابلعة وطلع بيتر فوقي ودخل زبه في طيزي .. ويفضل هو كمان ينيك فيا</p><p></p><p>وياسين وقف قدامي وادني زبه علشان امص منه اللبن لغاية ما نضفتة</p><p></p><p>وبيتر جاب هو كمان لبنه في طيزي</p><p></p><p>وبعد ما قام من عليا وقفت وسندت ضهري علي الحيطة وياسين وبيتر نزلو علي ركبهم قدام زبي .. وفضلو يرضعو زبي لغاية ما جبت لبني</p><p></p><p>ومشينا احنا التلاتة مبسوطين اننا روقنا علي ازبار بعض</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>ساندي ::ايه يا حبيبتي</p><p></p><p>نور :: ايه عملتي ايه جابلك العربية</p><p></p><p>ساندي :: اه ياقلبي .. نفس العربية اللي اشترينها الصبح .. حمرا ددمم غزال</p><p></p><p>نور :: راحت بصت من الشباك وقالت مبروك عليكي</p><p></p><p>ساندي :: خلاص انا هسيب اللي جنبنها الصبح للاولاد بس انا مش عارفة هقول لجلال ايه</p><p></p><p>نور:: انا اتكلمت مع بابا من وشويه وقلت اننا هنقول للاولاد و تقول لجلال ان العربيتين بابا اللي جابهم</p><p></p><p>ساندي :: طب الحمد *** انا كنت شايله الهم اوي في حوار العربيات ده</p><p></p><p>نور :: قوليلي بقي حصل ايه</p><p></p><p>ساندي :: قلت له ع فكرة عجبته اوى</p><p></p><p>نور :: فكرة ايه</p><p></p><p>ساندي :: انا لما اتفرجت عالفيديوهات قولت سهل جدا الفيديوهات تتفبرك وقولت له يخلي حد من بتوعة يحط صوت غير صوته وغير صوت الست ويستحسن يكونوا في علاقة فعلا.. والصوت يتحط بدال صوتة وكمان يخلي بتاع المونتاج يحط وحمة في ضهرة</p><p></p><p>وبعدين يجي يقولك ان دي الفيديوهات الحقيقية</p><p></p><p>نور :: طبعا ماصدق .. وده بني ادم وسخ هيلاقي شراميط تعمله الصوت</p><p></p><p>ساندي :: اه ماصدق طبعا</p><p></p><p>وانا هقنعك ترجعيله</p><p></p><p>نور :: انتي جبتي الفكرة دي ازاي</p><p></p><p>ساندي :: ههههه عادي و**** جت في دماغي</p><p></p><p>نور :: دماغك داهية</p><p></p><p>ساندي :: هههههههههههههه انا هقوم اروح اوضتي بقي تعبانه وعايزة امدد</p><p></p><p>نور :: ماشي ياقلبي</p><p></p><p>……….</p><p></p><p>نسمه :: ايه العربية دي</p><p></p><p>ندي :: دي عربية شبه اللي ركبينها</p><p></p><p>سندس :: دي جديدة</p><p></p><p>سندس ركنت العربية بتاعة مامتها جنب العربية الجديدة ونزلو البنات كلهم</p><p></p><p>ياسمين :: ياتري العربية دي بتاعة مين</p><p></p><p>ندي :: **** تكون بتاعتنا وجدو جابها لينا</p><p></p><p>سندس :: ليه متكنش بتاعتنا</p><p></p><p>البنا كلهم طلعو جري ودخلو سألو جدتهم بهيرة اللي استغربت</p><p></p><p>في طلوع شوكت من مكتبه</p><p></p><p>شوكت :: ايه يابنات مالكم في ايه</p><p></p><p>سندس :: فيه عربية برة يا جدو جديدة شبه بتاعة ماما اللي جابتها الصبح دي بتاعة مين</p><p></p><p>شوكت ابتسم:؛ بتاعة مامتكم بردو</p><p></p><p>ندى بصت ل ياسمين</p><p></p><p>سندس :: بتاعة ماما .. تبقي اكيد دي بتاعتنا</p><p></p><p>وجريوا على فوق بسرعه وياسمين وندى زعلو</p><p></p><p>ندى :: انت يا جدو اللي جبتها ليها مش كدة</p><p></p><p>شوكت :: هي طلبت مني وانا مقدرتش اقولها لا دي مرات ابني</p><p></p><p>ياسمين :: وطبعا ياسي جدو دي هتكون لسندس ونسمة</p><p></p><p>شوكت :: اكيد ماهي مش هتركب الاتنين</p><p></p><p>ندى :: واحنا يا جدو</p><p></p><p>شوكت :: انتو كل واحدة فيكم ليها عربية عندي ..</p><p></p><p>ندى :: امتي؟</p><p></p><p>شوكت :: بعدين يابنات . بعدين</p><p></p><p>…………….</p><p></p><p>سارة اتصلت بعادل المتميز</p><p></p><p>عادل :: ايوة ياسارة</p><p></p><p>سارة :: ازيك يا دولا</p><p></p><p>عادل :: تمام الحمد *** جون بعتلي يسألني هجيلك النهاردة فعلا</p><p></p><p>سارة :: هو لحق الخول ده يبعتلك</p><p></p><p>عادل :: اه وهايج عالاخر اني هنيكك قدامة</p><p></p><p>سارة :: طب ايه هتيجي</p><p></p><p>عادل :: هو انتي رايحة الشركة بكره</p><p></p><p>سارة :: اه</p><p></p><p>عادل :: مينفعش تاخدي اجازة</p><p></p><p>سارة :: لا انا مستأذنتش ليه</p><p></p><p>عادل :: اصلي لو جيت هاجي متأخر واكيد مش همشي قبل خمسه</p><p></p><p>سارة :: اممممم. طب خلاص اتصل بشوقي بيه واقوله حصل ظرف</p><p></p><p>عادل :: ياريت علشان نقعد براحتنا</p><p></p><p>سارة :: طيب استني مني فون</p><p></p><p>سارة قفلت مع عادل المتميز واتصلت بشوقي بيه</p><p></p><p>شوقي قاعد سرحان ومولع سيجارة بيفكر في كلام صافي وهو بيقول في باله هي دي اللي انا بحلم بيها .. مش متصنعة وملكة بجد</p><p></p><p>شوقي تليفونة رن</p><p></p><p>شوقي :: الو .. مين</p><p></p><p>سارة :: انا سارة يا شوقي بيه</p><p></p><p>شوقي :: سارة ؟ سارة مين</p><p></p><p>سارة :: موظفة الحسابات حضرتك كنت اخدت رقمي ورنيت عليا وانا حفظتة</p><p></p><p>شوقي :: ايوة ايوة.. معلش خير ياسارة</p><p></p><p>سارة :: كنت بستأذن حضرتك اني مش هقدر اجي الشركة</p><p></p><p>شوقي بأنفعال.. هو انا ماسك غياب الموظفين ؟</p><p></p><p>سارة :: انا اسفه .. اسفة</p><p></p><p>شوقي :: ثم انتي مش عاوزة تيجي الشركة ليه</p><p></p><p>سارة :: جوزي تعبان ومش هقدر اسيبه</p><p></p><p>شوقي :: خلاص خدي اجازة وبعد بكره تجيلي المكتب اول ما تروحي الشغل</p><p></p><p>سارة :: حاضر ومتشكرة جدا لحضرتك</p><p></p><p>سارة قفلت معاه وهي مستغربة انه مش حافظ رقمها وكمان كلمها بأسلوب مش حلو</p><p></p><p>بعدها اتصلت بعادل المتميز وعرفته انها خدت اجازة وعادل المتميز قالها هكون عندك علي 12 بالليل</p><p></p><p></p><p>……..</p><p></p><p>نور قاعدة في اوضتها وافتكرت اسماعيل</p><p></p><p>رن عليها ومردتش عليه</p><p></p><p>مسكت فونها واتصلت بيه</p><p></p><p>اسماعيل :: الو .. ازيك يا مدام نور</p><p></p><p>نور :: الحمد *** .. اسفه اني معرفتش ارد عليك لما كلمتني</p><p></p><p>اسماعيل :: لا ولا يهمك</p><p></p><p>نور :: خير يا استاذ اسماعيل</p><p></p><p>اسماعيل :: كان معايا ورق وعايز حضرتك تشوفيه</p><p></p><p>نور :: ورق ايه</p><p></p><p>اسماعيل :: يخص شوقي بيه وده هيكون عربون محبه مني</p><p></p><p>نور :: عربون محبه ؟</p><p></p><p>اسماعيل :: طب هو انا ينفع اقابلك دلوقت</p><p></p><p>نور :: دلوقت ؟ الساعة عشرة</p><p></p><p>اسماعيل :: لسه بدري.. نتقابل ؟</p><p></p><p>نور :: لا ابقي هاتلي الورق بكره في الشركة</p><p></p><p>اسماعيل :: في الشركة لا مينفعش</p><p></p><p>نور :: خلاص اشوفك بكره بعد الشركة</p><p></p><p>انا دلوقت يدوب ادخل انام</p><p></p><p>اسماعيل :: بدري كدة ؟</p><p></p><p>نور:: حضرتك عاوز حاجة تاني مني</p><p></p><p>اسماعيل :: لا خلاص واسف علي ازعاجك</p><p></p><p>نور :: لا مفيش ازعاج ولا حاجة</p><p></p><p>نور قفلت معاه وتعمدت تتكلم معاه ناشف بعد اللي سمعته من ساندي</p><p></p><p>فكرت شوية وبعدين راحت اوضة ساندي</p><p></p><p>خبطت عالباب</p><p></p><p>ساندي :: مين</p><p></p><p>نور :: انا نور</p><p></p><p>ساندي :: ادخلي واقفلي الباب وراكي</p><p></p><p>نور اول ما دخلت لقيت نور نايمة عريانه خالص وماسكة الفون وحاطه خيارة في كسها فقالت :: **** يخرب بيتك انتي ايه مبتتهديش</p><p></p><p>ساندي :: هههههه دخلت وقولت اقرا قصة</p><p></p><p>هيجتني</p><p></p><p>نور :: طب قومي البسي حاجة وشيلي الزفته دي</p><p></p><p>ساندي :: ههههههه ماتيجي طيب. انا هايجة</p><p></p><p>نور قعدت عالسرير وسألتها</p><p></p><p>هي القصص جامدة كدة ؟</p><p></p><p>ساندي :: بصي انا بقرا لواحد بيكتب قصص نار نار يانور نار</p><p></p><p>نور :: انا عمري ما جربت اقرا قصص</p><p></p><p>بتقري قصة ايه</p><p></p><p>ساندي :: هههههههههه قصة اسمها لوحده مشكلة</p><p></p><p>نور :: اسمها ايه</p><p></p><p>ساندي :: ذكرياتي كيف تحولت الي شرموطة</p><p></p><p>نور :: يا نهار اسود ايه الاسم ده</p><p></p><p>ساندي :: بصي انا هبعتلك القصة وابقي اقريها</p><p></p><p>نور فكرت شوية :: وماله نجرب يمكن</p><p></p><p>تعجبني</p><p></p><p>ساندي :: بس لازم تبعتي طلب صداقة للكاتب علشان هو قافل الحساب</p><p></p><p>نور :: ابعتله ؟ لا لا</p><p></p><p>ساندي :: مش بحسابك الاساسي.. انا عاملة حساب فيك وبدخل بيه</p><p></p><p>نور :: ماشي هبقي اعمل .. المهم انا كلمت اسماعيل اشوفة رن ليه</p><p></p><p>ساندي ::اه صحيح كان عاوز ايه لما رن عليكي</p><p></p><p>نور :: حكت لساندي اللي قاله والطريقة اللي كلمته بيهاا</p><p></p><p>ساندي :: لا غلط .. بصي يا نور حاولي تتكلمي معاه بطريقة يحس انك بلعاه</p><p></p><p>نور :: بعد اللي عرفته منك عنه هو وصافي انا مش طايقة الاتنين</p><p></p><p>ساندي :: غلط يا حبيبتي.. انتي لازم تلاعبي الكل وتحسسي الكل انهم مهمين</p><p></p><p>ليكي .</p><p></p><p>نور :: عارفة .. المهم انا مش مستريحة له وبحسه ملزق كدة ومش عارفة ليه حاسه عينه مني</p><p></p><p>ساندي سرحت شوية وقالت وانا ملاحظة كدة .. طب بقولك ايه ما تجاريه</p><p></p><p>نور :: يا نهارك اسود انتي بتطلبي مني انا اجاري الكلب ده</p><p></p><p>ساندي :: اه تجاريه من غير ما يطول منك حاجة .. لغاية ما ناخد اللي عايزينه</p><p></p><p>نور :: يابنتي انا مش هعمل اللي في دماغك</p><p></p><p>ساندي :: طب فكري في كلامي .. و**** انا مش عاوزة غير مصلحتك</p><p></p><p>نور :: انا هقوم</p><p></p><p>ساندي :: هبعتلك القصة ..</p><p></p><p>نور :: ماشي يا وسخة هههههه</p><p></p><p>ساندي :: ههههههههههه</p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الاربعين</p><p></p><p>من قصة اولاد الذوات</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>اولاد الذوات</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>الجزء 41</p><p>………..</p><p>صافي نايمة جنب فادي وبتكلم اسماعيل واتس</p><p>فادي :: صافي . صافي</p><p>صافي :: ايه يافادي</p><p>فادي :: كنت محتاج عشر ألف جنيه</p><p>صافي :: ليه</p><p>فادي :: الفلوس اللي معايا خلصت</p><p>صافي سابت الموبايل من ايدها وقامت</p><p>صافي :: هو انت هتبتدي تستغلني</p><p>فادي :: استغلك ؟ هو انا اول مرة اطلب فلوس</p><p>صافي :: لا مش اول مرة بس كنت بتاخد الف الفين بالكتير اوي تلاته</p><p>فادي :: وفيها ايه لما تشبرقي علي جوزك حبيبك . مانتي الدنيا معاكي مظبوطة</p><p>صافي :: ماشي هديلك العشرة بس انا عاوزة اسألك هو انت مش بتحس بغيرة وانت شايفني بتناك من غيرك</p><p>فادي :: وده ايه علاقته بالفلوس</p><p>صافي :: لا ملوش علاقة بس انا بسأل</p><p>فادي :: بصراحة انا بحبك جدا .. بس لما شوفتك اول مرة بالقميص لما فتحتيلي وانا كنت عارف ان شوقي جاي ليكي وانتي كنتي فكراني هو وانتي بتفتحي الباب ولما اخدت محفظتي ومشيت وتاني يوم جيت وشوفتك وانتي نايمة عريانه جنب شوقي ع السرير وعرفت انه كان بايت معاكي علي سريري حسيت بهيجان رهيب</p><p>وتاني مرة لما شوفتك وانتي قدام الشباك الكبير الازاز وشوقي ناكك قدامي وكنتي بتبصيلي الهيجان وقتها كان اضعاف</p><p>ومع اسماعيل بردو</p><p>صافي :: افهم من كدة ان موافقتك اني اتناك من شوقي واسماعيل مش علشان الفلوس بس</p><p>فادي :: بصراحة علشان اول حاجة متعتي في اني اشوفك بتتناكي وتاني حاجة علشان الفلوس</p><p>صافي :: طيب سؤال تاني..</p><p>فادي :: اسألي</p><p>صافي :: بس تجاوب بصراحة</p><p>فادي :: اكيد مبقاش بينا حاجة نخبيها علي بعض</p><p>صافي :: انت خول؟</p><p>فادي :: خول ده اللي هو بتناك ؟</p><p>صافي :: اه ؟ حد ناكك</p><p>فادي :: لا طبعا وعمر ماكان عندي الميول دي</p><p>صافي :: غريبة</p><p>فادي :: ليه ؟</p><p>صافي :: طيب بما انك معرص وان مفيش مشكله اصلا تشوفني بتناك عاوزة اسألك سؤال انت يوم دخلتنا لما دخلت عليا ونكتني ومنزلتش ددمم ليه متكلمتش معايا</p><p>وليه لما مامتك جت يوم الصباحيه قولت ليها ان المنديل ده حاجة تخصك ومردتش تقولها اني مفتوحة .. ونفس الكلام قولت لمامتي وخبيت</p><p>فادي :: علشان انا بحبك .. وعاوز اقولك حاجة انا عمري ما اتكلمت فيها انا عارف بعلاقتك مع جون</p><p>صافي تفاجأت اللي هو ازاي اعرف</p><p>صافي :: نعم ؟ عارف ؟ وساكت كل السنين دي</p><p>فادي :: اه علشان بحبك وانا عارفك بتستمتعي بالنيك معاه</p><p>صافي :: يا سلام ؟ طب انت عارف انا ليه سألتك انت خول ولا لا</p><p>فادي :: لا سألتي ليه</p><p>صافي :؛ علشان فادي زيك معرص ونفسه سارة مراته تتناك وهو خول بيتناك</p><p>فادي :: بجد ؟ جون خول ومعرص ؟</p><p>صافي :: هو معرص زيك . بس لسه مراته محدش ناكها. بس هتتناك قريب</p><p>فادي :: ايه ده مش فاهم ؟ هتتناك قريب.. ااااه يبقي يا اسماعيل يا شوقي</p><p>صافي :: شوقي عاوز ينكها .. وكمان قالي</p><p>من يومين انه شاف حد بيكلمها واتس وباعت ليها زبه</p><p>فادي :: يا حلاووووة ..</p><p>صافي :: تحب تتفرج عليا وانا بتناك من شوقي</p><p>فادي :: هتجبيه هنا ؟</p><p>صافي :: او انت تروح معايا واتناك قدامك</p><p>فادي :: يااااه ده حلم حياتي…. بس لا لا مش هينفع</p><p>صافي :: ايه خايف علي شكلك ؟</p><p>فادي :: مجربتش احساس ان حد ينيكك قدامي ويبقي عارف اني معرص</p><p>صافي :: طيب تشوف فيديوهات انا مصوراها من غير ما شوقي يعرف وعلي فكرة شوقي خول زي حون بس ده بيتناك من ستات</p><p>فادي :: هو معاكي فيديوهات</p><p>صافي :: اه معايا ومعايا فيديوهات لشوقي كتير جدا و اسماعيل كمان صورتة</p><p>فادي :: اتفرج طبعا .. بس استني انتي بتقولي شوقي خول ؟ شوقي بيتناك ؟</p><p>صافي :: بس من ستات</p><p>فادي :: مش فاهم يعني ايه من ستات بس</p><p>تقصدي بتبعبصيه وكدة</p><p>صافي :: وبـ يلبس قمصان حريمي وبـ صناعي وخيار</p><p>فادي :: هو فيه رجاله بتحب تتناك</p><p>صافي :: تجرب يمكن تطلع بتحب</p><p>فادي :: ههههههه لا محبش.. فرجيني علي الفيديوهات</p><p>صافي :: هفرجك بس انت ليه مسألتش مين فتحني قبل ما اتجوز ولا كنت بتناك من مين</p><p>فادي :: علشان انا مقتنع جدا من جوايا ان رغبتك في الممارسة سواء قبل الحواز او حتي وانتي معايا دلوقت دي حاجة خاصة بيكي</p><p>صافي :: ايه ده ؟ انت بتقول ايه ؟ اتناك من اللي احبه دي حاجة خاصة بيا وترجعلي</p><p>فادي :: اه وانا مليش حق كمان اعترض. انا متحرر ومؤمن جدا بفكرة التحرر</p><p>اومال ايه لازمة الجواز</p><p>فادي :: الجواز ده علاقة ابدية بين اتنين بيحبوا بعض . الجنس ده شهوة زي الاكل والشرب.. انتي بتاكلي طول عمرك صنف واحد .. ؟ الجنس كدة وفكرة التحرر مبنية علي كدة انتي من حقك تمارسي الجنس مع اللي تحبيه في اي وقت</p><p>صافي :: تحرر ايه ده اللي يخلي اي ست تمشي علي كيفها</p><p>فادي :: اقري عنه صدقيني لو اقتنعتي بافكار التحرر هتلاقي الحياه اختلفت والمتعة زادت لانك مش هتبقي مقيدة</p><p>تلبسي اللي يعجبك وتاكلي اللي يعجبك وتمارسي مع اللي يعجبك</p><p>صافي :: ماشي هبقي اقرا عنه ..</p><p>فادي :: طب ايه مش هتشغلي الافلام</p><p>صافي :: بس كدة عيوني بس انا عاوزة اتناك قدامك</p><p>فادي :: مصممة</p><p>صافي :: اه</p><p>فادي :: ماشي شوفي امتي وعرفيني</p><p>صافي :: ماشي ..</p><p>صافي فتحت الموبايل لجون وقالت له كل الافلام اهي اتفرج عليها براحتك</p><p>………………</p><p>ندي :: النهاردة حصل حاجة غريبه</p><p>ياسمين :: حصل ايه</p><p>ندي :: شوفتي امير لما كنت في المطبخ وانتي دخلتي علينا عمل ايه</p><p>ياسمين :: لما ضربك علي طيزك وقالك ايه البنطلون اللي لابساه ده</p><p>ندي :: اه</p><p>ياسمين :: عادي اكيد مش قاصد حاجة</p><p>ندي :: قبل ما تدخلي امير دخل المطبخ علشان يشرب مايه وانا كنت بعمل قهوة ل جدو علشان البت مجيدة بتروق اوضة تيتا وجدو ف امير دخل وهو بيعدي لذق فيا</p><p>ياسمين :: اكيد مش قاصد</p><p>ندي :: اللي مش قاصد ده يعملها مرة لكن ده عملها تلات مرات وكل مرة كان بيلزق فيا اوي لدرجة اني حسيت بزبه واقف عليل</p><p>ياسمين :: معقول؟ امير يكون كان قاصد</p><p>ندي :: انا متأكدة انه كان قاصد ..لو كنتي حسيتي باللي حسيتي بيه كنتي هتتأكدي زيي</p><p>ياسمين :: يابختك</p><p>ندي :: ايه اللي بتقوليه ده .. ده اخونا</p><p>ياسمين :: اخونا عارفة بس بصراحة انا كنت اتمناه مش اخويا</p><p>ندي :: تفتكري اخويا ليه عمل كدة.. مش مكفياه مرات خالو وبنت خالو</p><p>ياسمين :: ههههههه ده فاشخهم عارفة يا بت يا ندى انا عايزة اقولك علي حاجة بس من غير ما تزعقي ليا وتقولي مينفعش</p><p>ندي :: قولي</p><p>ياسمين :: لما كنت مع محمد وهو بيبوس فيا وبيحضني .. ونزلت امص زبه</p><p>انا مكنتش شايفة اني بعمل كده مع محمد .. انا كنت شايفة اللي بيعمل فيا كدة امير</p><p>ياسمين :: الا الواد زبه حلو في النيك</p><p>ياسمين :: بصراحة اوي اوي اوي ..</p><p>ندى :: احكيلي ناكك ازاي</p><p>ياسمين بدأت تحكي ل ندي اللي هاجت</p><p>والكلام اتقلب لممارسة سحاق بينهم وقلعوا بعض وياسمين شغلت لـ ندي الافلام اللي محمد بيضرب فيها عشرة وبدأو الاتنين يتخيلوا محمد ينيكهم هما الاتنين</p><p>وهما هايجين علي بعض ياسمين قالت ل ندي انا جاتلي فكرة عاوزة اعملها</p><p>ندي :: فكرة ايه</p><p>ياسمين :: ننيم امير ونمص زبه وهو نايم</p><p>ندي :: ايه اللي بتقوليه ده مينفعش</p><p>ياسمين :: لا هينفع وانا هعملها عاوزة تشاركي معايا مش عاوزة براحتك</p><p>ندي :: قامت وقعدت عالسرير.. لو اخوكي صحي واحنا بنعمل كدة هتبقى فضيحة</p><p>ياسمين حطت يدها تحت المخده وطلعت برشام منوم.. انا اشتريت ده لما كنا بره وقلت اني مصدعة وهشتري برشام صداع</p><p>ندى :: هتخدريه ؟</p><p>ياسمين :: اه علي اخر الليل هروح اعمله كوباية عصير واحطله منوم فيها وهدخل اتكلم معاه كأني أسأله علي حاجة</p><p>وبعدين امشي وارجع له بعد نص ساعة</p><p>ندي :: ما بلاش يا ياسمين</p><p>ياسمين :: انا هموت علي زب امير.. انا مش قادرة تفهمي ليه</p><p>ندي :: خلاص انا معاكي و**** يستر</p><p>…………..</p><p>اسماعيل :: الوليه دي هموت وانيكها مش قادر اشيلها من دماغي</p><p>اميرة :: مانت بتقول انها بقت قدامك في الشركة وبتقول انك بتقابلها بحجة انك عاوز تبقي معاها</p><p>اسماعيل :: اه بس بنت الوسخة مش مدياني ريق وبتكلمني ناشف</p><p>ناهد :: طب ما تغتصبها وتصورها وتمسك عليها هي كمان فيديوهات</p><p>اميرة :: يغتصبها ؟. طب و**** فكرة</p><p>اسماعيل :: وانتوا فاكرين اني مفكرتش في كدة</p><p>ناهد :: وايه اللي مانعك</p><p>اسماعيل :: انا عاوزها برضاها</p><p>اميرة :: طب واللي يخلي الموضوع ده برضاها</p><p>اسماعيل :: لو حصل هدي كل واحدة فيكم مية الف جنيه</p><p>ناهد :: بتتكلم بجد</p><p>اميرة :: واللي يرجع في كلامة</p><p>اسماعيل :: لو حصل و**** ميه الف لكل واحدة بمجرد ما انيكها</p><p>اميرة :: طب ثانية هعمل مكالمة تليفون</p><p>اميرة طلعت فونها واتصلت بالواد حمو</p><p>اميرة :: الو ايوة يا حمو .. مش وقت سلامات انا عاوزة منك النقط اياها اللي بتهيج الحريم .. بكام .. لا لا كتير. لا كتير يا واد</p><p>اسماعيل :: بكام يعني</p><p>اميرة :: بيقول ب الفين جنيه</p><p>اسماعيل خليه يجيب اربعة. لا خمسه</p><p>اميرة :: خلاص هات خمس علب .. لا الليلة ياحلو .. بكره مش هينفع</p><p>خلاص هستني منك تليفون وانا هبقي اقابلك</p><p>اميرة قفلت معاه</p><p>اسماعيل :: هي ايه النقاط دي</p><p>اميرة :: دي زي القطرة كدة تحط كام نقطة منهم في كوباية عصير وبعد ساعة</p><p>هتلقيها في دنيا تانية .. نفس مفعول المخدرات بس يزيد عليهم هيجان رهيب مع رغبه في انها عاوزة تقطع كسها وبزازها من الرغبه</p><p>اسماعيل :: ده حلو اوي .. حلو وبس . ده هو اللي مطلوب</p><p>اميرة :: ومش بس كدة ده مفعوله يومين وتلاتة</p><p>اسماعيل :: انتي جربتيه ؟</p><p>اميرة :: اه الواد حمو حطلي منه في العصير كنت وقتها عاملة عليه دور الشريفة وكنت عاوز يخطبني وهو كان عاوز ينكني وبعد ما حطلي القطرة دي من غير ما اخد بالي انا اللي خليته ناكني كنت هايجة بطريقة بنت وسخة وفضل في اليوم ده ينيك فيا لما جبت ددمم من كسي</p><p>اسماعيل :: عارفة لو ده حصل و**** لهخليكي تتنغنغي</p><p>……………</p><p>ساندي بعتت لينك القصة لنور اللي دخلت عليه وخرجت تانى ..</p><p>عملت حساب فيك فيس ودخلت تاني علي اللينك وبعتت للكاتب عادل المتميز طلب صداقة على الفيس</p><p>ودخلت علي قصة ( ذكرياتي كيف تحولت الي شرموطة )</p><p>وبدأت نور تقرأ القصة</p><p>مع مرور الدقائق الاولى من القراية ودخول نور جوه القصة بدأت تتخيل نفسها جوه الأحداث</p><p>وبدأت تشعر بهيجان في كل جسمها اللي سخن وولع نار.. وكسها من تحت بينزل عسل شهونها . وايديها نزلت وصوابعها دخلت في كسها بتنيك نفسها</p><p>علي ما وصلت للجزء السابع مقدرتش تكمل القصة خرجت جابت خيارة ورجعت اوضتها وفضلت تنيك نفسها اكتر من ساعة</p><p>وتقفش فى بزازها لغاية ما جابت شهوتها مرتين واخدت دوش لولا ما ارتاحت وعرفت تنام</p><p>لكنها فضلت تفكر في القصة لغاية ما راحت في النوم</p><p>…………….…….</p><p>ايمان :: اه اه اه اه اه. براحة براحة ااه اااه اوووف اوووف</p><p>ايمن :: براحة ايه بقي مانتي طلعتي بتحبي العنف</p><p>ايمان :: نكني اوووي . اااووي . اي اي</p><p>ايمن ماسك ايمان ومخليها نايمة علي صدرها ووشها ورافعه وسطها وطيزها له</p><p>ومدخل زبه في كسها من الخلف وشغال فيها نيك وفارس قاعد علي السرير قدامها</p><p>وبتمص زبه وبتلحس بيوضه وكل شوية تبص علي ايمن اللي فاشخها نيك خلفي</p><p>وترجع تمص زب فارس</p><p>امممم. امممم .. يخرب بيت زبك.. اي اي اي . اوووف براحة يا ايمن . انت بتنيك جاموسة ؟ ..</p><p>ايمن :: بنيك شرموطة .. يالبوة .. كسك مولع</p><p>فارس :: طب يا كسمك انا كمان عاوز انيك اللبوة دي</p><p>ايمان :: لا انت خليك متقومش انا عاوزه اقعد علي زبك</p><p>ايمن شال زبه من كس ايمان وايمان قامت</p><p>وراحت بين رجلين فارس . وشها ناحيه وشه ونزلت علي زبه وبأيدها مسكت زبه ودخلته في كسها . قعدت عليه ولفت بوشها ل ايمن وقالت له</p><p>قوم دخله في طيزي بالوضع ده.</p><p>وراحت ببزازها وحطتهم علي شفايف فارس اللي اخده الحلمة بين شفايفة يمص فيها . وايمن جه من وراها ودخل بين رجلين فارس ونزل على ركبه وبيده بقي بيمشي ويضبط راس زبه على خرم طيزها</p><p>وبدأ يدخل زبه في طيزها</p><p>ااااااه ياولاد المتناكة. اااااه اااااه.. فشختوني . فشختوني.. اااااه اااااه</p><p>فارس مسكها من وسطها و يرضع في حلمة اوي وعمال من تحت يطلع بـ زبه</p><p>وايمن مدخل زبه في طيزها وهي مفلقسة له</p><p>فضلو ينيكو فيها</p><p>شوية وراح ايمن مطلع زبه من طيزها وبقي فارس بينكها لوحده</p><p>ايمان :: تعالى يا ولا .. هات زبك أمصه .</p><p>ايمن راح ووقف قدامها جنب فارس</p><p>وايمان اخدت زبره جوا بوقها وفضلت تمص فى الرأس وترضعها</p><p>امممم اممممم امممممم..</p><p>وجسمها رايح جاي علي زب فارس</p><p>فارس قام بيها ونام بيها ع السرير وبقت هي تحته وهو فوقها وزبه داخل في كسها.. ورجليها اتلفت حوالين وسطه وبقي فارس بيدعك جسمه في جسمها وزبه محشور جوه كسها وشوية وفارس قام من عليها وايمن نزل ودخل بين رجليها ودخل زبه في كسها .. وفارس طلع وقعد علي بطنها وحط زبه بين بزازها وقفلت بيدها علي زبه ببزازها</p><p>ايمن شغال نيك فيها وهى بتتوجع من المتعة</p><p>وفارس عمال ينيك فى بزازها لغاية بوقها</p><p>تاخده تمصه وتسيبه ينيك في بزازها</p><p>فضلو ينيكو فيها لغاية ما الاتنين نطرو لبنهم عليها</p><p>واحد جابهم في كسها والتاني علي شفايفها ووشها</p><p>……………</p><p>ياسمين :: انا هقوم دلوقت ادخل ل امير انا هعمل اني مسحت الفيس من غير ما اقصد</p><p>وهقوله ناسية الباس ومش عارفة ادخل</p><p>ندي :: ما بلاش اللي في دماغك ده</p><p>ياسمين :: لا الليله همص زب امير يعني همصة</p><p>ندي :: **** يستر</p><p>ياسمين راحت ورجعت تاني وهي بتقول لندي الحقي .. الحقي</p><p>ندي :: ايه ؟</p><p>ياسمين :: اخوكي .. ماسك طنط ساندي ا في اوضته</p><p>ندي :: احا بقي</p><p>ياسمين :: ههههههه اه و**** .. جيت افتح الباب سمعت صوت جوه . فتحت الباب براحة لقيت اخوكي زير النساء بينيك طنط ساندي</p><p>ندي :: **** يخرب بيتك يا امير..انت مش بتشبع نيك في الولية وبنتها</p><p>ياسمين :: تعالي تعالي نتفرج</p><p>ندي وياسمين راحو اتفرجو وكانت الصدمة الكبيرة مش في النيك لا في اللي سمعوه</p><p>امير وهو بينيك ساندي بيتخيل انه بينك ندي وياسمين</p><p>ندي وياسمين بصوا لبعض</p><p>فضلو يتفرجوا ويصورو من ورا الباب لغاية ما امير جاب لبنه في كس مرات خاله</p><p>وراحو الاوضة وهما هيتجننو</p><p>ندي :: سمعتي اللي انا سمعته ؟</p><p>ياسمين :: ده كان يتخيل انه بينكني انا وانتي</p><p>ندي :: شوفتي انا احساسي كان صح امير كان قاصد لذق زبه في طيزي لما كنا في المطبخ</p><p>ياسمين :: اللي مستغرباه اكتر طنط ساندي</p><p>دي هي اللي بتسأله وبتقوله انا اختك نكني براحة وعماله تخليه يقول كلام علينا وبتهيجة عليها بينا</p><p>ندي :: انا مش قادرة افهم طنط ساندي عملت كدة ليه</p><p>ياسمين :: انا بعظ اللي سمعته ده مصممة اعمل اللي في دماغي</p><p>ندي :: وريني بس الفيديو ده ..</p><p>ندي شغلت الفيديو ومن حسن الحظ صوت ساندي وامير كان واضح والصورة اتش دي ..</p><p>الفيديو هيج ياسمين وندي</p><p>وياسمين راحت ل امير خبطت الباب</p><p>وامير بسرعة قام لبس البوكسر بتاعة وقال مين</p><p>ياسمين :: انا ياسمين يا امير</p><p>امير :: ادخلي</p><p>ياسمين وعينها علي زب اخوها اللي كان لسه منتصب:: انت يابني علي طول نايم بالبوكسر بس</p><p>امير خد باله من عين اخته وحاول يضم رجليه ويداري زبه</p><p>ياسمين قعدت جنبه وقالت له انا مسحت الفيس ولما جيت ارجعه معرفتش ادخل كلمة السر . هتعرف ترجعة</p><p>امير :: هو معمول برقمك</p><p>ياسمين :: اه</p><p>امير :: خلاص سهل هنغير الباس</p><p>ياسمين :: طب انا هروح اعمل عصير واجيلك . اعملك معايا.</p><p>امير :: اه ياريت</p><p>ياسمين راحت عملت العصير وشربت نص الكوباية بتاعتها عشان متلخبطش وحطت برشامة المنوم في كوباية اخوها امير وقلبت الكوباية</p><p>ياسمين :: ها عملت ايه</p><p>أمير :: مستنيكي تيجي تفتحي بالبصمة</p><p>فيه رساله جتلك عاوزها</p><p>ياسمين :: فتحت الرسايل وامير اخد الكود وحطه للفيس وحط باسورد هي قالت عليه</p><p>وشرب العصير</p><p>ياسمين اخذت فونها والكوبايات وخرجت</p><p>رجعت ل ندي اللي كانت خايفة من الحركة اللي ناويه تعملها ياسمين</p><p>ندى :: عملتي ايه</p><p>ياسمين :: كلها نص ساعة وينام</p><p>بعد نص ساعة ياسمين خرجت من الاوضة تتسحب وراحت ل اوضة أمير وندي وراها</p><p>خبطت عالباب تلات مرات وامير مردش وبصت لندي وفتحت الباب براحة وبصت جوه لقت أمير نايم عالسرير . رجل مثنية ورجل مفرودة</p><p>دخلت براحة وندي خايفة تدخل</p><p>ياسمين براحة دخلت ومشت بشويش لغاية ما وصلت لسرير أمير وهي مرعوبة وخايفة بدأت تنده علي امير بصوت واطي</p><p>لكنه مكنش بيرد عليها بدأت تنغزه بيدها في كتفه براحة. بردو نايم</p><p>بصت ل اختها وشاورت ليها تدخل</p><p>ندى دخلت وقفلت الباب وهي خايفه</p><p>ياسمين بدأت تنغز أمير اشد واشد لغاية ما اتاكدت انه رايح في سابع نومة.</p><p>ياسمين جريت ع الباب وراحت قفله بالمفتاح ورجعت ل امير وعينها علي زب اخوها وبصت لندي</p><p>وراحت مماشيه ايدها علي زب اخوها وهي في قمة هيجانها</p><p>فضلت تمشي ايديها علي زبه وبتعض علي شفايفها وبصوابعها بدأت تنزل بوكسر امير</p><p>ياسمين:: صوري</p><p>ياسمين بصوت واطي :: اصور ايه انتي اتجننتي</p><p>ياسمين :: بقولك صوري .. دي لحظة متتسابش</p><p>ندى :: و**** انتي مجنونة وهتودينا في داهية</p><p>ياسمين اخلصي</p><p>ندي :: هروح اجيب الفون</p><p>ندي فتحت الباب وراحت جابت الفون ودخلت وقفلت الباب لقت اختها قلعت ملط وطلعت عالسرير ومقلعة امير البوكسر وقاعدة مفلقسة وعماله تمص زبه</p><p>المنظر هيج ندى وفتحت الكاميرا وبدأت تصور اختها وهي بتمص زب امير اللي</p><p>انتصب رغم نومة وبقي واقف عالاخر</p><p>ياسمين ماسكة زبه بأيدها وعماله تدعك بصوابعها فيه وشفايفها تمص وترضع في الرأس</p><p>ندي بتلف بالكاميره من كل زاوية وتقرب علي وش اختها اوي وجايبه الرأس وهي تخرج وتدخل فى بقها</p><p>طلعت لسانها وبدأت تلحس حوالين راس زبه ونزلت لغاية بيضانة</p><p>ندى أعطت الفون ل ياسمين وقلعت هي كمان هدومها كلها وطلعت جنب اختها</p><p>اللي نزلت من السرير</p><p>وبدأت تصور ندى وهي بتمص زب اخوها</p><p>ندى مغمضة عيونها وواخده زب اخوها جوه بوقها ترضع فيه وتلحس بيضانه</p><p>وبعدين لفت وراحت لشفايف اخوها</p><p>واخدت شفايفه بين شفايفها وبقت بتاكلهم</p><p>وياسمين ادت الفون ل اختها وطلعت فوق زب اخوها .. وتفت في ايدها وحطت علي خرم طيزها . وعلي زبه تفافة . ونزلت وندي شافت فقامت ومسكت من تحت زب اخوها وهي بتصور وقفت زب اخوها قصاد خرم طيز اختها وبتصور ….وياسمين نزلت بخرم طيزها علي زب اخوها</p><p>فضلت تنزل براحة وتحاول تظبطة لغاية ما الراس بدأت تدخل جوه طيزها</p><p>نزلت بطيزها وبلعت زبه بالكامل جوه طيزها .. وندي وقفت علي ركبها واخدت شفايف اختها بين شفايفها وفضلو يبوسو بعض ويرضعو حلمات بزاز بعض</p><p>وبدأت ياسمين تطلع لفوق وتنزل .. تطلع وتنزل وهي تعض شفايفها بلسانها وتتأوه بصوت براحة وبعدين نزلت وقعدت علي زبه وراحت تلحس بلسانها حوالين حلمة بزه وندي بتلحس الحلمة التانية</p><p>ورجعت تاني تطلع وتنزل علي زبه</p><p>شويه وقامت من على زبه وندى ادتها الفون و طلعت هي علي اهوها ومسكت زبه من تحت وهي بتنزل</p><p>والراس اول ما بقت علي خرم طيزها بدأت تحاول تدخله . معرفتش . طلعت تاني وياسمين تفت علي زب اخوها .. وندي نزلت تاني وبدأت تنزل علي راس زبه</p><p>وتظبط الراس عالخرم لغاية ما طيزها فتحت له وسمحت لزب امير بالدخول</p><p>قعدت وهى تتأوه وايدها سانده على بطنه</p><p>ندي بدات تطلع لقدام وترجع لورا وهي بتتاوه مش مصدقة الجنان اللي حاصل وأنها تتناك فى طيزها من اخوها</p><p>فضلت تروح وتيجي علي زبه</p><p>وتلف دوائر بطيزها ووسطها وهي بالعة زب اخوها في طيزها</p><p>ياسمين لفت من وراها وهي ماسكة الفون وطلبت من ندي تطلع زبه من طيزها واخدته في بوقها تمص وترضع فيه ونزلت بلسانها تلحس بيضانه وبعدين خبطت علي ضهر اختها وقالت لها البسيه في طيزك تاني</p><p>ندي نزلت تاني واخدت زبه في طيزها</p><p>وبعدين قامت وقعدت علي زبه بكسها من غير ما تدخله . نيمت زبه وبدات رايحة جايه تحك كسها في زبه ومن هيجانها</p><p>علي اخوها وهي حاسه بزبه يحك في كسها اظافر ايدها بدأت تخربش امير في بطنه ما قامتش من عليه غير لما نزلت نافورة عسل من كسها علي زب اخوها</p><p>وطلعت ياسمين للمرة الثانية علي زبه</p><p>ونزلت عليه وأخذته في طيزها</p><p>وبقت عمالة تروح وتيجي وتطلع وتنزل وكسها هي كمان جايب عسل مغرق امير</p><p>بعد ما طيزها اتفشخت نزلت وطلعت هي وندي قعدو جنبه ونزلو علي زبه وفضلو يرضعوا فيه ويمصو . واحدة ترضع زبه والتانية تلحس بيضانة وعمود زبه .. ويبدلو مع بعض لغاية ما زب امير قذف لبنه في وش ندي وياسمين اخدت راس زبه في بوقها وفضلت تاخد لبن اخوها في بوقها</p><p>لغاية ما زب أمير لبنه بالكامل اتحلب جوه بقها وياسمين راحت لاختها و اخدت شفايفها بين شفايفها ونزلت شوية لبن في بوقها والاتنين بلعو لبن اخوهم</p><p>بعد ما خلصو ندي نضفت زب اخوها وبطنه من اللبن اللي نزل ولبسته البوكسر</p><p>ولبسو هدومهم وفتحو الباب وخرجو بشويش علي اوضتهم</p><p>…………….</p><p>بعد ما فارس وايمن ناكو ايمان للمرة التانية في الليلة دي</p><p>فارس ولع سيجارة وادها ل ايمان اللي نايمة عالسرير وسطهم</p><p>وولع سيجارة ل ايمن وسيجارة له</p><p>ايمن :: احكي التلاته اللي في الشقة اللي تحت في الاسكندرية اغتصابوكي؟</p><p>ايمان :: لا محدش فيهم اغتصبني .. انا اتنكت منهم مش ******</p><p>ايمن :: انتي فاجرة علي فكرة</p><p>ايمان :: و**** مكنتش فاجرة . بس ال****** حلو وفتح عيني علي متعة عمري ما هنساها</p><p>ايمن :: وجوزك ميعرفش بال****** التاني ولا بالنيك اللي حصل مع التلاتة</p><p>ايمان :: انت عبيط ؟ لا طبعا ميعرفش</p><p>جوزي في الليلة دي كانت تعبان جدا وانا لما رجعت بعد ما العيال ناكوني كنت راجعة مهدود حيلي وبايظة خالص</p><p>مش قادره اقف علي رجلي ماصدقت رحت الشقة وبصيت علي جوزي لقيته نايم من السخونة ومش حاسس بالدنيا</p><p>دخلت المطبخ بالعافيه جبت مايه وقعدت جنبه اعمل كمدات وانا شامة ريحة اللبن بتاعهم في مناخيري وريحة جسمهم في جسمي . كنت حاسه اني اتنكت نيكة عمري</p><p>طبعا زي النيكة الاولى بس دي بمزاجي</p><p>غصب عني عيني غفلت ونمت جنب جوزي وصحيت الصبح لقيت جوزي لسه تعبان جدا جدا .. وبيخترف</p><p>نزلت جري خبطت علي الشباب دول</p><p>وفتحلي واحد منهم لابس فنله وبوكسر ابيض وشكله كان خارج من الحمام . معرفش ليه بصيت علي زبه اللي كان واضح اوي تحت البوكسر والراس مرسومة بسبب المايه</p><p>مش اشيل عيني من علي زبه لا فضلت باصة علي زبه وهو بيكلمني</p><p>الواد فضل يندهلي وهو شايف عيني علي زبه وعرف اني عاوزه يا مدام.. اييييه</p><p>رديت عليه وانا ببلع ريقي بالعافيه. انا نسيت عاوزة ايه وسبته وطلعت</p><p>ايمن :: ههههههههه احا يعني</p><p>ايمان :: اه و**** انا فعلا نسيت ومعرفش ليه قولت كدة وليه طلعت</p><p>فارس :: وانتي كنتي نازله ليه</p><p>كنت نازله اسألهم علي مستشفي اودي جوزي فيها</p><p>فارس :: وحصل ايه بعد ما طلعتي</p><p>ايمان :: لقيت الواد طلع وخبط عليا</p><p>فتحت له ولما شفته قدامي اتلجلجت</p><p>فارس :: طلع بالبوكسر</p><p>ايمان :: لا لبس شورت</p><p>وسألني كنتي جايه ليه اي خدمة</p><p>فقولت له ان جوزي تعبان وكدة فقالي انه دكتور امتياز في مستشفي القصر العيني</p><p>ودخل بص علي جوزي وكتبلي علي علاج اجيبه . فقولت له اني نزلت بالليل جبت علاج دورت علي كيس العلاج لقيته واقع في الارض وبوطي علشان اجيب العلاج من الارض لقيت ده لذق فيا من ورا</p><p>وحسيت بزبه راشق في طيزي</p><p>انا اعصابي سابت</p><p>فارس :: وجوزك</p><p>ايمان :: جوزي كان في دنيا تانية مش حاسس بالدنيا. المهم بعدت عنه خطوتين لورا وهو بص عالعلاج وقالي كويس بس هيحتاج حقن . ولقيته قرب مني بكل جراءة وبقي وشه قصاد وشي وايده راحت خابطة في كسي</p><p>حسيت ان رجلي مش شيلاني واعصابي باظت وهو حس بيا ولقيته خرج بره الاوضة وانا خرجت وراه فكراه هينزل فبقوله طب ملحقاش اعملك شاي</p><p>لقيته بكل برود بيقولي اربع معالق سكر</p><p>دخلت المطبخ لقيت ده ورايا ولذق فيا وحسيت بزبه في طيزي</p><p>بلف علشان ابعد عنه وبقوله جوزي هياخد باله</p><p>ايمن :: احا ده اللي فارق معاكي</p><p>ايمان :: انا كنت في حاله هيجان وعايزه والكلام بيطلع لوحده</p><p>المهم شدني من وسطي عليه وقالي جوزك مش هياخد باله ده في عالم تاني</p><p>ولقيته زنقني في المطبخ وشفايفة راحت لشفايفي .. وبقي عمال يبوس فيا وايده بتفعص في بزازي</p><p>حسيت اني مش قادرة امنع نفسي منه وبقيت انا كمان ببوس شفايفة وبرضعها</p><p>ولقيته نزل الشورت والبوكسر</p><p>وراح مدخله بين وراكي وايده مسكتني من طيزي وبقي عمال يحشر زبه في كسي اوي من فوق البنطلون</p><p>وانا ايدي حضنته من رقبته وبقيت عماله احك كسي في زبه</p><p>ايده نزلت بنطلوني لتحت لغاية ركبتي وراح بأيده حط زبه تحت كسي</p><p>حسيت بنار طالعة من زبه وكسي هو كمان مولع ومولعني قفلت بفخادي علي زبه</p><p>ومسكت بأيدي خدود الواد وبقيت انا اللي عماله ابوسه ونسيت خالص جوزي واللي جابو جوزي</p><p>ولقيت نفسي بلف له وبديله طيزي وبحكها علي زبه وايده حضناني ورفع البضي</p><p>وطلع بزازي ومسكهم بأيده الاتنين وحسيت براس زبه علي خرم طيزي</p><p>فقولت له دخله .. انا تعبت منك مش قادرة</p><p>مسك زبه ودقر الراس في خرم طيزي وراح زنقني في المطبخ واول مارس زبه</p><p>دخلت في طيزي قفلت عليها بكل قوتي</p><p>ولفيت بوشي وهو اخد شفايفي وفضل يبوسني وبعدين لفيت تاني ناحيه المطبخ وشي وسندت بأيدي علي المطبخ وهو مسكني وحضني اوي من وسطي وبقي عمال يدخل زبه للآخر في طيزي</p><p>كنت هايجة اوي فكر اني شرموطة</p><p>من هيجاني وسهولتي</p><p>شال زبه من طيزي وراح مدخله في كسي</p><p>وبقي عمال ينيك فيا وصوتي طلع وانا بتأوه وماسكة في رخامة المطبخ بقوتي كلها</p><p>وصوت رزع لحمة في لحمي كان عالي اوي</p><p>شوية وراح مطلع زبه من كسي وخلاني نزلت عالارض امص زبه</p><p>فضلت امص زبه وارضع فيه وبعدين قلعت البضي وخليت الواد ينام ع الارض على ظهره وطلعت انا قعدت بين الواد وتفيت في ايدي وحطيت علي كسي ونزلت</p><p>اخدت زبه بالكامل في كسي وروحت ارضع في حلمات بزازه والحس في شعر صدره وبدأت اطلع وانزل علي زبه وايده الاتنين ماسكين بزازي بيفعص ويقفش ويفرك فيهم</p><p>وانا هايجة علي زبه وعماله اتنطط عليه</p><p>مقومتش من علي زبه غير وهو جايبهم في كسي</p><p>قومت ولقيت الواد لبس الشورت بتاعة ووقف يبوس فيا وانا عريانه وقالي هستناكي بالليل تحت</p><p>الواد نزل وانا بفكر في كلمته .. يستناني تحت ؟ الواد ده مجنون ولا ايه.. هو بيقول لصاحبه ولا ايه</p><p>طفيت عالشاي ولبست هدومي وخرجت</p><p>بصيت علي جوزي وبعدين افتكرت العلاج اللي كتبه الواد الدكتور ده</p><p>نزلت اشتريته وطلعت وافتكرت اني مش بعرف أدى حقن</p><p>فنزلت تاني للواد هو بردو اللي فتحلي</p><p>وقلت له اني مش بعرف أدى حقن</p><p>فارس :: يعني يديكي انتي الحقنه الجلد</p><p>ويدي جوزك الحقنة البلاستيك</p><p>ايمان :: ههههههه و**** عليه زب ايه حكايه</p><p>يخرب بيته</p><p>ايمن :: وطبعا ما صدق وطلع تاني يدي جوزك الحقنة</p><p>ايمان :: اه و**** بعد ما ادله الحقنه راح نايكني تاني قدام جوزي وهو نايم</p><p>ايمن :: ازاي</p><p>ايمان :: لا بكره احكي .. يلا اتفضلوا انتوا على بيتكم .. كفاية كدة</p><p>………………</p><p></p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية السلسلة الثالثة من قصة اولاد الذوات</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="صبرى فخرى, post: 58463"] اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء الثاني والثلاثون ………………. نور روحت البيت قعدت تحت معاهم شوية وسألت علي ساندي قولو لها انها موجود فوق من بدري في اوضتها نور طلعت الاوضة بتاعتها غيرت هدومها ولبست ترنج خفيف كدة وخرجت من اوضتها راحت ل اوضة ساندي . بس المرة دي نور مدخلتش علي طول خبطت الباب فتحت ساندي الباب ونور دخلت ساندي :: ايه طميني نور حكت لساندي اللي دار بينها وبين اسماعيل ساندي :: انا حاسه ان اسماعيل ده معاه اسرار كتير وعارفها نور :: وانا حسيت كدة .. وحسيت اني علشان اعرف كل حاجة لازم اجيب اخر اسماعيل ساندي :: طب وانتي ناوية علي ايه نور :: مانا مش عارفة وجايه علشان تشوري عليا . انا بفكر اقول لبابا ساندي :: لا متقوليش حاجة لعمو شوكت دلوقت وخلينا بس نفكر مع بعض ايه اللي يخلي اسماعيل يتكلم ويطمن نور :: لمحت الخيارة تحت المخده فضحكت ساندي بصت مطرح ما عيون نور راحت وضحكت هي كمان نور :: هو انتي من ساعتها بتريحي نفسك ساندي :: بقرا قصة يخرب بيتها خلتني مولعة وكل ما اريح نفسي واكمل قرايه اولع تاني نور :: ههههههههه طيب يا ختي انا هقوم واسيبك تكملي القصة ساندي :: لا خلاص انا خلصتها .. بقولك ايه انا زهقانه ما تيجي نخرج نور :: احنا عندنا شغل الصبح ساندي :: اه صحيح نسيت .. معلش اصلي مش متعودة علي موضوع الشغل ده نور :: انا هقوم بقى واحاول انام ساندي :: دلوقت ؟ لسه بدري نور :: انا اعصابي مش فيا ساندي :: ههههههه اه صحيح نسيت وراحت قرصها قرصة خفيفة من فخادها نور :: وسخة.. انتي وسخة هههههههه نور خرجت وراحت اوضتها ……… بالليل بعد ما الكل نام ياسمين بعتت رساله لمحمد علي الواتس انت فين محمد :: انا سهران بره مع الشله في ديسكو في الهرم ياسمين :: ايه ده مش متفقين هتجيلي محمد :: مانتي قولتلي علي الفجر وانا مستني منك تبعتي اللوكيشن ياسمين بعتت اللوكيشن له . تعرف تيجي دلوقت ؟ محمد :: ده علي بعد نص ساعة بالعربية .. هخرج وابعتلك اول ما اتحرك ياسمين طيب متتأخرش انا دلوقت ولما توصل عرفني .. انت هتيجي بأيه صحيح محمد :: معايا عربية بابا ياسمين :: طب حاول تركنها بعيد عن الفيلا محمد :: طيب خلاص …….. امل :: رجب رجب.. قوم رجب قام من النوم وسألها .. خير ايا امل امل :: محمود ابنك تعبان اوي شكله اخد دور كورونا وسخن مولع رجب :: طب اعمليله كمدات امل :: عملت له والحرارة مش عاوزة تنزل . قوم خلينا نطلع بيه علي اي مستشفي رجب :: مستشفي .. هي الساعة كام دلوقت امل :: الساعة تلاته رجب :: طب احنا هنلاقي دكاترة دلوقت فين امل :: قوم يارجب واتصرف الواد تعبان رجب قام وراح اوضة محمود وشافة لقاه تعبان وحرارته عاليه دخل اوضة النوم بتاعته ولبس وقال لمراته طب البسي وانا هنزل اشوف تاكسي رجب نزل وكان الشارع هس هس والواد سايكو كان مروح من القهوة علي الشقة اللي يبات فيها مع الواد تلقيمة سايكو لمح رجب عمال يبص شمال ويمين وبيمشي ل اول الشارع بسرعة وكأن فيه مصيبه بسرعة راح عليه وسألوا خير يا عم رجب فيه حاجة ولا ايه رجب :: عاوز تاكسي ضروري الواد ابني تعبان وسخن سايكو وتاكسي ليه ما المستشفي قريبه مننا هي مستوصف بس فيها كل التخصصات وكمان فيها طوارئ .. توك توك من اول الشارع تجيبه و يوديك المستشفى رجب :: فين موقف التكاتك ده سايكو :: بص روح انت البيت وانا هجبلك التوكتوك لغاية عندك رجب رجع لقي امل تحت ب محمود امل :: فين التاكس رجب :: الواد سايكو هيجيب توك توك و جاي بـ يقول فيه مستشفي قريبه مننا شوية والتوك توك جه وفيه سايكو امل ورجب ومحمود ركبو ورا وسايكو قالهم هوصل معاكم رجب :: انت روح يا سايكو انت تلقيك تعبان من الصبح في وقفتك في القهوة روح ارتاح سايكو :: مفيهاش حاجة المستشفى قريبه واكيد مش هنتأخر رجب :: ياعم اسمع بس سايكو :: عيب اللى بتقوله ده يا عم رجب.. احنا جيران والجيران لبعض امل بتتكلم في نفسها وعارفة سايكو مش بيعمل ده *** .. والموقف ده حصل زي منه زمان وصلو المستشفى ورجب جه يحاسب كان سايكو اصلا محاسب الواد السواق دخلو المستشفى وكشفوا عليه والدكتور قالهم دي نزلة برد شديدة وكتب له علي ايدويه وسايكو اخد الروشته من رجب وبسرعة راح صيدليه قريبه من المستشفي جاب العلاج رجب :: حسابهم كام يا سايكو سايكو :: ولا حاجة. دي حاجة مش مستاهلة ياعم رجب رجب حلف انه يديله تمن العلاج لكن سايكو حلف ما هياخد حاجة .. ووقف توك توك وروحوا البيت سايكو نزل قدام بيته ورجب ومراته وابنه علي طلعو البيت بتاعهم فضلت امل جنب محمود ابنها تعمل له كمدات بعد ما اديته العلاج لغاية ما اطمنت ان الحرارة نزلت ونامت جنبه …….. محمد :: انا قدام الفيلا بتاعتكم ياسمين :: طيب انا نازلة ليك نزلت وهي لابسه بيجاما نص كم وشورت بتاعها قصير اتسحبت علي طراطيف صوابعها وخرجت من الاوضة ونزلت لغاية ما خرجت من الفيلا وسابت باب الفيلا موارب علشان تعرف تدخل راحت وفتحت باب الفيلا الرئيسي بره وسلمت علي محمد وقالت ايه اللي في ايدك ده خمرة ؟ محمد :: اي ازازة لزوم القعدة ياسمين :: انت عارف انا مش بشرب محمد :: دي مقابله متتعوضش.. ولازم نروق دماغنا من كله ياسمين:: طب تعالى ورايا بسرعة قبل ماحد يشوفنا اخدته وراحت بيه علي اوضة البواب اللي أمير اخوها كان بينيك فيها سندس بنت خالها دخلو الاوضة وكان النور فيها ضعيف نور الجنينه يدوب واصل ليها محمد :: هي الاوضة دي امان ياسمين اه دي اوضة بتاعه البواب وهو مش موجود محمد فضل يبص عالاوضة وشاف السرير راح قعد عليه وفتح الازازة وخد منها بوق واده ياسمين الازازه علشان تشرب ياسمين :: لا انا مش بشرب الحاجات دي محمد :: علشان خاطري ياسمين سكتت وهي بتبص للازازة وخدت بوق ايه ده طعمها عامل كدة ليه محمد :: الاول بس .. اشربي كمان ياسمين شربت ومحمد اخد منها وشرب وولع سيجارة وطلب منها تشرب تاني علي ما السيجارة خلصت كانوا شربو ربع الزجاجة ياسمين وقفت وهي حاسة انها بدأت تدوخ وبقت حاسه نفسها مبسوطة قالت له.. بقولك انجز انا خايفة حد يشوفنا محمد وقف و قرب منها ومسكها من وسطها وقربها عليها تعرفي انك وحشاني اوي ياسمين وانت كمان .. انا نفسي اوي اشوف زبك وانزل امصه محمد بس كدة .. فك الحزام وزرار البنطلون ونزله هو والبوكسر للغاية ركبته وياسمين نزلت علي ركبها وقربت منه ياسمين :: هو كدة واقف صح !؟ محمد :: لا ده لسه .. مرخي مش واقف ياسمين :: كل ده ونايم .. قربت ايديها منه وبقت عماله تمشي ايدها عليه براحة حلو اوووي علي فكره .. يابخت اللي هتتجوزك محمد :: مانا هتجوزك ياسمين :: ياريت يا محمد ويبقي الزب ده كله بتاعي .. بتاعي لوحدي . قربت منه وفتحت شفايفها واخدت الراس جوه بوقها محمد غمض عنيه وياسمين بتمص وترضع راس زبه لغايه ما وقف في بوقها ونزلت بلسانها تلحس كل زبه لغايه البيضان وترجع بلسانها تلحس زبه وتمصه بشفايفها وايدها تدعك زبه وهي بتمص محمد وقفها وبدأ يقلعها البجاما القطعة اللي فوق وايده راحت تحت السنتيان ومسك بزازها وبقي بيعصرهم بأيده ياسمين لزقت فيه ببزازها علشان يرضعهم ومحمد فعلا اخد حلمة بزها اليمين جوه بوقة يمص في الحلمه وياسمين بتحط بزازها اكتر جوه بوق محمد اللي مسك الاتنين وضمهم علي بعض وبقي عمال يمص في حلمات بزازها الاتين ياسمين :: اقلع علي ما ابص بره ياسمين خرجت وهي بتتطوح وبتروح شمال ويمين بسبب الخمرا ورجعت لقت محمد قلع كل هدومة قرب منها وراح ماسكها وحضنها وايده نزلت لطيزها وبقي عمال يقفش في طيازها وزبه واقف عليها وداخل بين وراكها ياسمين نزلت بأيدها من تحت ومسكت زبه ودخلته بين وراكها علي كسها ولزقت فيه وبقت شغاله تحك كسها في زبه وايد محمد بتقلعها البنطلون قلعها البنطلون والاندر ولزق فيها تاني وزبه بقي علي كسها وايده من ورا ماسك طيزها بيفتحها وياسمين هايجة وبسبب الخمرا حست انها في دنيا تانية وبدأت تشوف محمد امير اخوها مخها اتبرمج انه امير مش محمد نزلت تاني علي ركبها وراحت لزبه وفضلت تمص فيه وترضع وايدها من تحت بتلعب في بيضانه محمد نزل وقومها من عالارض واخدها من ايديها وقعدها علي السرير وفتح رجليها ونزل علي ركبه وفتح رجليها ودخل لكسها بلسانه وايد ياسمين شغاله تشده من شعره ولسانه رايح جاي مولع نار كسها وقف علي رجليه وشد ياسمين لبره وحط زبه علي كسها بين شفراته وبقي عمال يمشي زبه ويفرش بالراس كسها وياسمين حاطه ايدها علي بوقها هايجة عالاخر وهي متخيله اللي بيعمل فيها كدة امير اخوها فضل محمد يفرش كس ياسمين من غير ما يدخله وبعدين قومها وخلاها تنام علي بطنها ودلق حبه خمرا من الازازة علي طيزها وضهرها ونزل بلسانه يلحس الخمرا من ضهرا ومن طيزها وبعد مالحس جسمها طلع فوق السرير ونام فوقها .. وحط زبه بين فلقة طيزها وبدأ يحاول يدخله وياسمين تتأوه تحت منه وكل شويه ترفع راسها وتبص عليه وترجع تحط راسها علي مرتبه السرير وتخبي وشها بأيدها وهي بتتوجع محمد دخل زبه بالعافيه في طيز يا سمين اللي بتصرخ وتتأوه ومحمد بسرعة كان نايم بجسمة كله عليها وحط ايده علي بوقها علشان متصوتش وتفضح الدنيا وفضل ينيك فيها براحة جدا وهو نايم عليها بكل جسمه وبقي وسطه بيطلع وينزل وزبه بيدخل ويخرج براحة في طيزها خمس دقايق وشال زبه من طيزها الضيقة وهي بتتوجع وتف علي ايده وحط علي طيزها التفافة ورجع تاني حط راس زبه على خرم طيزها ونزل دخله فيها ونام فوقها وزبه بيدخل جواها وايده المره دي حضنتها ومسكها من بزازها وبقي شغال فيها نيك وياسمين بتتوجع وتتأوه وطيزها مفشوخة كل ده وياسمين مش مدركة حاجة. الخمرا كانت ساطلة نفوخها ومتخيله ان اللي بينيك فيها ده اخوها امير ومحمد الخمرا عملت معاه هو كمان احلي دماغ … شال زبه من طيزها وقام وعدلها ونيمها علي ضهرها ونزل يلحس كسها ويمص زنبورها وبعدين رفع رجليها عالاخر ومسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كسها ونام فوقها وزبه من فوق كسها وبدأ ينيك في كسها من غير ما يدخله وياسمين حضنها اوى وبتقوله دخله انا هايجة .. كسي مولع .. محمد قام ومسك زبه وحطه تحت في خرم طيزها وبدأ يحاول يدخله نجح في انه يدخل زبه في خرم طيزها ونام فوقها واخد شفايفها بين شفايفة وبقي عمال ينيك في طيزها وشفايفة تاكل شفايفها وبزازها .. لغاية ما اتنفض وجسمه اتشنج وجاب لبنه في طيز ياسمين اللبن بقي بينزل من طيزها علي المرتبه محمد شال زبه بعد ما فضي لبنه كله جواه طيزها و ارتخي وقعد جنبها محمد :: ياسمين .. بت يا ياسمين ياسمين سكرانه ومش قادرة ترد عليه وبتمتم بكلام مش مفهوم محمد :: انتي خلاص وصلتي هههههه قعد جنبها ولع سيجارة وبعدين خرج من الاوضة عريان ملط وقف في الجنينة يتفرج عليها . الجو جميل والفيلا كان الزرع والخضرا في كل مكان خلص سيجارته وقرر انه يدخل يحاول يفوقها وبعدين يلبس هدومة ويمشي محمد دخل وفعلا حاول يفوق ياسمين اللي كانت خلاص غايبه عن الوعي والادراك كليا ومحمد قعد جنبها مش عارف يعمل ايه .. يمشي ويسيبها كدة ولا يحاول تاني يفوقها فضلت ياسمين نايمة عالسرير مش حاسه بالدنيا ومحمد مسك ازازة الخمرة ..و شرب تاني شوية والشيطان قاله قوم نيك اللبوة دي تاني في طيزها دي فرصة متتكررش بص عليها لاقها نايمة علي ضهرها راح طالع جنبها وننزل بشفايفة علي بزازها وفضل يرضع فيهم ويمصهم وبعدين طلع فوقها وفتح رجليها ورفعهم لفوق ودخل زبه في طيزها وفضل ينيك فيها بتاع تلت ساعة لغاية ما حس نفسه خلاص هيجبهم نطر لبنه جوه طيزها للمرة التانية قام بعد ما خلاص اتكيف وعمل كل اللي نفسه ه فيه وبعدين لبس هدومة وحاول للمرة الاخيرة انه يفوق ياسمين ولما ملقاش امل في انها تقوم وتصحي ومشي بسرعة وساب ياسمين مرميه عالسرير عريانه ولبن زبه نازل من طيزها مغرق المرتبه في نفس التوقيت اللي كانت نازله فيه ياسمين تقابل محمد كان امير اخوها بياخد دوش وهينزل ل مجيده اوضتها تحت ومن حسن حظ ياسمين انها بعد ما خرجت امير نزل ومشفهاش وهي نازله لكنه شاف باب الفيلا موارب فراح قفله وبعدين دخل ل مجيدة اوضتها خبط عالباب وفتحت له مجيدة ودخل ناكها وفشخها نيك وبعدين طلع الاوضة بتاعتة الساعة اربعة الفجر ندي قلقت الساعة خمسه واكتشفت ان اختها مش موجوده علي سريرها افتكرتها في الحمام بتاع الاوضة وكانت هي مزنوقة راحت وخبطت علي الباب لكن اكتشفت ان ياسمين مش جوه الحمام قلقت وبدأت تبص عليها بره لغاية ما نزلت وبردو مفيش ولا حس ولا خبر مش موجوده خالص طلعت تاني فوق وفضلت شوية قاعدة عالسرير عمالة ترن علي اختها واكتشفت ان موبايلها مش موجود بصت من البلكونة شافت ان باب الفيلا مفتوح وده عمره ماحصل ان الباب اللي بره عالشارع يتساب مفتوح فقلقت اكتر وقررت انها تنزل تدور عليها في الجنينه وفعلا نزلت تاني فتحت باب الفيلا وخرجت لكن ملقتهاش قعدت شوية على الكرسي وهي بتفكر يا ترى اختها راحت فين لكن جه في دماغها تدور عليها حوالين الفيلا او جوه اوضة البواب لفت الجنينة ودخلت الاوضة وكانت المصيبه اللي شلت تفكير ندى لما شافت اختها ياسمين نايمه علي السرير عريانه ملط والبيجاما بتاعتها مرمية على الارض جريت عليها وتحاول تفوقها وهي بتنده عليها لكن ياسمين سكرانه بصت تاني علي اختها فلمحت بعنيها ان تحت منها لبن ولما بصت علي كسها ملقتش فيه اثار لدم اطمنت شوية فعرفت ان فيه حد اتعدي عليها واغتصبها في طيزها لكن بعد تفكير لمدة ثواني قالت لا ده برضاها دي سكرانه وكمان دي نزلت برضاها ندي حاولت تتمالك اعصابها وبدأت تحاول تلبس اختها البجاما بتاعتها فضلت تحاول تلبسها هدومها لغاية ما قدرت فعلا تلبسها وقومتها بالعافيه من علي السرير واخدتها واحدة واحدة وهي حاطة ايدها علي بوقها لغاية ما دخلو الفيلا وطلعت بيها علي اوضتهم دخلت بيها الاوضة وقفلت الباب بسرعة ندي نيمت ياسمين اختها علي السرير بتاعها وافتكرت تليفون اختها نزلت بسرعة تاني جابته من الاوضة وطلعت فضلت تبص ل اختها وعايزة تعرف مين اللي ناك اختها تحت وطبعا كانت شاكة في محمد فقررت انها تفتح تليفون اختها اخدت الفون مسكت صباع اختها وحطته ع البصمة والفون فتح شافت اخر مكالمة بعد رقمها طبعا شافت رقم محمد اللي كانت متسجل بأسم ميدو وعرفت انها مكلماه اكتر من مرة واخر مكالمة كانت على الساعة اتنين دخلت عالوتس لقت كلام مع محمد واتفاق بينهم انها هتقابله في الفيلا والكلام لغاية مابعت ليها انه وصل الفيلا ومش بس كدة دي شافت الكلام القديم بينهم وشافت صور ل اختها مصورة جسمها كله له ومقاطع ومقاطع له هو كمان وهو بيضرب عشرة وصور لزبه ندى اخذت الصور والمقاطع بتاعة محمد علي تليفونها وبعدين قفلت تليفون اختها وحطته جنبها على السرير وفضلت تفكر . هل محمد فتح ياسمين .. بس مكنش فيه ددمم .. ودي اول مقابله بينهم ده بناء علي الرسايل اللي بينهم وفضلت تدعي **** ان محمد ميكنش فتحها والا هتبقى مصيبه ……. الساعة ثمانية صباحا كل الموظفين وصلو الشركة بما فيهم نور وساندي اللي كانو في مكتبهم الساعة تمانية بالظبط وإسماعيل وصل هو كمان علي الساعه ثمانيه خمسه وراح مكتبه وبعد نص ساعة راح لمكتب نور وكانت ساندي معاها صافي :: صباح الخير يا مدام نور صباح الخير يا مدام ساندي نور :: صباح الورد ساندي :: صباح الخير ياصافي صافي :: الاستاذ اسماعيل عاوز يدخل لحضرتك نور بصت لساندي اللي شاورات براسها وافقي نور :: ماشي خليه يدخل اسماعيل دخل بعد ماصافي خرجت ومعاه اوراق مطلوب موافقتها وامضتها عليها بضاعة هتخرج من المخازن لعب ***** وهتروح لشركة بيتعاملوا معاها في العاشر من رمضان نور :: طيب سيب الورق انا هراجعة اسماعيل :: طيب . وبص لساندي ورجع بص لنور نور :: فيه حاجة يا استاذ اسماعيل اسماعيل بص لساندي نور فهمت :: لا عادي اتكلم انا معرفة ساندي كل حاجة . بما فيهم كلامك بتاع امبارح معايا ساندي بصت له وابتسمت اسماعيل :: حيث كدة ممكن اسألك فكرتي في كلامي بتاع امبارح ساندي :: هو احنا لحقنا نقلب كلامك في دماغنا يا استاذ اسماعيل ؟ اسماعيل :: اه .. ماشي .. نور :: متقلقش يا اسماعيل احنا اكيد هيبقى فيه بينا كلام كتير ومقابلات اكتر ساندي :: وانا كمان محتاجة اقعد معاك مع مدام نور طبعا نور :: دلوقت تقدر تتفضل علي مكتبك .. وانا هراجع الورق اللي قدامي وبعدين ابعتلك اسماعيل خرج وساندي . انا مش عارفة ليه حاسه الراجل ده عارف بحوار الفيديوهات نور :: هو فيه حد في مصر ميعرفش بيها ساندي :: لا انا اقصد انه عارف كل حاجة عن شوقي جوزك بما فيهم مين البت دي اللي معاه في المقاطع نور :: ايه ده ممكن ؟ ساندي :: انا حسيت مجرد احساس ومعرفش ليه .. حاسه انه انسان مش سهل ولعوب ومش سالك نور :: عموما انا لازم اقعد معاه تاني ساندي :: اه لازم طبعا ………… صافي رنت علي شوقي ايوة يا شوقي . اسماعيل دلوقت جوه عند مدام نور شوقي :: عندها بيعمل ايه نور :: معاه اوراق وسألته قبل ما يدخل قال طلبيه هتخرج ولازم موافقتها شوقي :: طيب مانا خلاص مبقاش ليا لازمة عموما لما يخرج ابقي عرفيني صافي قفلت معاه وشوي اسماعيل خرج من غير الاوراق صافي :: ايه مخرجتش بالاوراق يعني اسماعيل :: قالت هترجعهم وبعدين تبعتلي صافي :: ماشي. طب انت ايه قربت تقرب منها ولا ايه اسماعيل :: احنا لسه بنقول يا هادي.. بس وحيات دقني دي لهوصل لكل اللي عايزه صافي قامت من مكتبها ووقفت قدام اسماعيل وبصت عليه وعلي زبه وايدها راحت متمشيه عليه وهي بتبتسم .. طب بقولك ايه ماتجيلي النهاردة في البيت .. في شقتي اسماعيل :: وجوزك ؟ صافي :: ابتسمت ابتسامة خفيفة هيبقي موجود اسماعيل :: تعاليلي علي مكتبي هنا الكلام مش هينفع صافي :: خلاص هجيلك شويه كدة في البريك ………. امل قامت الصبح على الساعه تسعه علي تليفون المحامي وقالت له هتنزل خرجت بصت علي محمود وجست بأيدها دماغة علشان تشوفة سخن ولا ايه لقت الحرارة بتاعته دافيه .. قامت وخرجت راحت المطبخ عملت سنوتشين جبنه وعصير جوافة من التلاجة وراحت صحت محمود من النوم .. امل :: قوم يا حبيبي افطر علشان تاخد العلاج فطرته .. واديتله العلاج ومحمود نام تاني دخلت اوضتها ولبست هدومها ونزلت قابلت المحامي واخدها بعربيته وراحو الشهر العقاري سجلو العقود وعم فوزب كلم المحامي الصبح وقاله احنا اهو في الشهر العقاري خلصنا وماشيبن امل رجعت معاه ونزلت عند المكتب بتاعه وروحت البيت وقبل ما تطلع وقفت كدة فكرت وقالت اما اروح اشتري بالمرة شوية طلبات واكل لمحمود وفعلا رجعت تاني وراحت السوق كانت الساعة بقت 12 الضهر وهي رايحة السوق لمحها سايكو اللي استأذن المرة دي من صاحب القهوة وقاله ان بطنه وجعاه اوي وهيدخل الحمام جري سايكو وراها في السوق وقفها بكل جرأة وسألها عن اخبار محمود امل استغربت ان سايكو جاتله الجرأة انه يوقفها في السوق ويتكلم معاها امل :: و**** لسه تعبان وانا بديله العلاج تسلم يا سايكو مش اسمك سايكو بردو سايكو :: اه يا ست ام محمود . ان شاء **** **** يقومة ليكم بالسلامة امل :: تسلم علي وقفتك معانا امبارح سايكو :؛ علي ايه احنا جيران.. عاوزة ايه من السوق اجيبه ليكي وانتي روحي لمحمود اقعدي معاه امل :: لا لا تسلم انا خلاص نزلت السوق اهو **** يخليك سايكو :: طيب عموما انا هبقي معاكي هشيل عنك امل :: لا لا مش عايزة اتعبك سايكو :: لا و**** مفيش تعب امل :: لا معلش مش هينفع علشان كمان الناس وكده سايكو :: اه عندك حق في دي.. طب عن اذنك انا واسمحي لي ابقي اجي اطمن علي محمود امل اتكسفت وقالت له تنور سايكو مشي وبعدين وقف وبقي بيراقب امل اللي شاف طيزها بتترج زي الجيلي الواد اتجنن وفكر انه يختبر امل للمرة التانية علي ما قرر انه يروح يتحرش بيها كانت امل اختفت في السوق فضل واقف بيبص شمال ويمين عليها ملقهاش ورغم ان الوقت كان بدري الا ان السوق ده بيكون زحمة من سبعة الصبح لانه سوق كبير ورابط اكتر من منطقة ببعض فضل سايكو يدور عليها لغاية ما لقاها واقفه عن محل فراخ عليه زحمة وقف وراها الاول من غير ما يقرب منها وامل لمحته وهي بترجع ورا توسع مكان لست اشترت طلباتهت من المحل وعايزة تمشي امل عرفت ان سايكو هيعمل نفس اللي عمله قبل كدة وفضلت مستنيه لغاية ما بدأت تحس بيه وهو بيلزق فيها من ورا فضل يلزق فيها ويحرك وزبه علي طيزها وامل كل شويه ترجع عليه بسبب الزحمة وسايكو ايده بدأت هي كمان تروح وتتمشي علي طيزها وبقي زبه وايده علي طيز امل اللي هاجت من جرأة سايكو سايكو قرر انه يقول ل امل انه عاوز ينكها بس بطريقة التحرش . فبعد شوية من وراها مش اوي وراح بصباع ايده وحشرو بين فلقة طيزها.. حشرة غريبه وصباعه وصل ل خرم طيزها امل :: عاوزه فرختين والنبي يا عم سليمان امل وقعت البوك بتاعها عالارض وطت شوية عاملة نفسها بتجيبه وصباع سايكو نزل من طيزها لكسها وكان علي وشك انه ياخد العباية ويدخل في كسها وقفت تاني وسايكو طلع زبه من البنطلون ورشقة في طيز امل وفضل يلزق ويدقر فيها وامل كل شوية ترجع عليه وتتحرك شمال ويمين سايكو اتاكد مليون في الميه ان امل شرموطة وانه لو راح البيت ليها هينكها هينكها فضل يدقر في طيزها ويلزق زبه لغاية ما امل اخذت الفراخ ومشيت وراحت لمحل خضار وسايكو وراها يتحرش بيها ويلزق فيها ويبعبصها بصباعه . بالصدفة كانت حسناء رايحة السوق وبتشتري طلبات وهي واقفة قدام عربية لمون بتشتري لمحت امل في الاول مخدتش بالها من سايكو .. اشترت اللمون وراحت علشان تسلم علي امل قبل ما تروح لمحت سايكو عرفت علي طول انه بيتحرش بيها بص بعنيها كدة تحت شافت سايكو لازق فيها فضلت حسناء تراقبهم لغاية ما لمحت زب سايكو وامل بتتحرك شمال وبمين حسناء :: يخرب بيتك ياسايكو في الشارع كدة ووسط السوق حسناء قرررت تروح وتقف جنب امل كانها هتشتري حاجة وفعلا وقفت جنبها لكن ورا شوية وبدأت تشوف عن قرب زب وايد سايكو اللي هاريين طيز امل حسناء وقفت جنب امل وسلمت عليها حسناء :: اموله .. عاملة ايه ياحبيبتى امل :: ازيك يا حسناء حسناء :: الحمد *** ياحبيبتي.. ايه بتشتري ايه امل :: محمود ابني تعبان وقلت اعمله شوربة خضار حسناء :؛ الف سلامة عليه تعبان فيه ايه امل :: دور برد وسخونية حسناء :: اه الدور ده منتشر اوي اليومين دول حسناء عملت نفسها بتنقي خضار وكل شوية تبص من تحت لتحت وتجي علي امل وقررت انها لازم تلمس زب سايكو حسناء وهي بتنقي زقت امل يمين شوية ووقفت مكانها وبصت لسايكو اللي رجع لورا شوية وهي رجعت شوية بضهرها وايدها وراها . ولمست زب سايكو اللي مستخبي تحت التيشرت بدأت تحرك صوابعها علي زب سايكو في اشارة منها انها واخدة بالها وسايكو هاج من لمسات ايد حسناء وقرب منها وبقي ايده بتبعبص في طيز امل وحسناء مسكت زبه بأيدها وبعدين ادتله ضهرها ولذق فيها وبقي عمال يحشر زبه في طيز حسناء بقوة ويدفعه بين فلقة طيزها لدرجة انه مقدرش يمسك نفسه وجابهم علي طيزها .. غرق عباية حسناء اللي كان كسها بيشر عسل من الهيجان وامل مكنتش تعرف ان سايكو اتحرش بحسناء لان صوابع ايده كانت شغاله بعبصة فيها سايكو بعد ما جابهم في طيز حسناء اختفي من السوق وحسناء فهمت ومشت ايدها علي العباية من ورا حست باللبن بدأت حسناء تمسح بأيدها اللبن وسلمت علي امل ومشيت بسرعة علي البيت وامل بعد ما اشترت كل طلباتها روحت البيت وهي في قمة هيجانها بسبب سايكو سايكو راح القهوه وهو مش مصدق ان حسناء طلعت هي كمان شرموطة وطول عمره اصلا كان بيتمني يركبها وقال في عقله بينه وبين نفسه دي شكلها هتحلو وهنيك جوز الستات الجامدين دول امل عدت علي عم فوزي قبل ما تطلع شقتها صبحت عليه عم فوزي :: انا كلمت المحامي الصبح وعرفت انكم في الشهر العقاري امل :: اه قومت الصبح وقابلته وروحنا سجلنا العقود ياعم فوزي فوزي :: طب كويس انا كدة ارتحت امل :: انا هقوم بقي اعملك الفطار ودخلت المطبخ عملت له فطار وقالت له ان سايبه محمود عيان عم فوزي :: طب وجيتي ليه ماكنتي قعدتي جنب ابنك امل :: ياخبر يا عم فوزي .. ازاي يعني مجيش ليك . انا اخدمك بعيني فوزي :: طب يلا اطلعي ل ابنك امل :: هطلع حاضر بس انا فيه حاجة عاوزة اكلمك فيها فوزي :: حاجة ايه ،!؟ امل قالت لعم فوزي كلام رجب اللي قاله ليها فوزي :: يعني انتي عاوزة يبقي فيه شهود امل :: ده لو هيتفع . لو مش هينفع خلاص فوزي :: خلاص هكلم المحامي واسأله فوزي اتصل بالمحامي واتكلم معاه وبعدين قفل فوزي :: المحامي قال انه مش ضروري بس عادي ممكن اجيب اتنين واخدك ونروح المكتب بتاع المحامي ونكتب ورقة وامضي انا فيها ويمضوا الشهود انهم شاهدين اني بعت ليكي العمارتين امل :: **** يخليك ليا ياعم فوزي وميحرمنيش منك رجب :: خلاص سيبي الموضوع ده عليا واطلعي انتي شوفي ابنك امل طلعت ودخلت الشقة لقت رجب صاحي وقاعد بيشرب الشاي امل :: صحيت امتي رجب :: من شوية .. ايه سجلتي العقود؟ امل :: اه سجلتهم والعقود مع المحامي وكمان لسه طالعة من عند عم فوزي و كلمته علي اللي قولته رجب :: وقالك ايه امل :: كلم المحامي وهنروح مكتبه ويجيب شهود يمضيهم علي ورقة انهم شاهدين رجب :: حلو اوي كدة.. ايوة كدة اضمن.. انا هنزل بقي علشان النجار فتح المحل وشغال فيه امل :: ماشي امل قلعت العباية ودخلت بصت علي محمود لقته كويس ومش سخن .. اخدت الفراخ والخضار ودخلت المطبخ تعمل اكل ……. الساعة تسعة الصبح ياسمين بدات تصحي من النوم وحاسه بصداع رهيب في دماغها بتصحي من النوم وتأثير الخمرا لسه مأثر علي دماغها وهي بتتوجع من الصداع اااااه.. ااااه يا دماغي ندي قامت من النوم وفتحت عنيها وبصت علي ياسمين اللي لقتها قامت وقاعده علي طرف السرير وماسكة دماغها ندي :: انتي صحيتي ياختي .. ياسمين بدات تفوق وافتكرت انها كانت تحت عريانه مع محمد لطمت علي وشها وهي بتقول يامصيبتي. هو حصل ايه انا طلعت هنا ازاي.. :: ندي :: اطمني ياختي محدش شافك .. قوليلي بقي اللي حصل بالتفصيل ياسمين مليئ بالخوف والذعر :: انا مين طلعني هنا ندي :: قولتلك اطمني .. انا اللي طلعتك قومت الفجر ملقتكيش وقلبت عليكي الفيلا لغاية ما نزلت ادور عليكي في الجنينة وشئ الهي قالي ادور عليكي في الاوضة اياها.. ها اياها .. لقيتك سكرانه وعريانة ملط نايمة ومش حاسه بالدنيا لبستك وطلعتك ياسمين حطت ايدها علي صدرها واتنهدت وقالت الحمد *** .. وبعدين مسكت راسها انا مصدعة اوي ندي :: من الهباب اللي شربتيه مع الزفت محمد ياسمين :: انتي عرفتي ؟ عرفتي منين ندي :: مانا مكنش قدامي غير اني افتح تليفونك واشوفك كلمتي مين اخر مرة علشان كنت شاكة في محمد ده ياسمين :: يالهوي ليكون ندي :: انا بصيت وتقريبا الواد طلع ابن حلال مجاش ناحية كسك ياسمين :: وانا هعرف منين دلوقت انه مجاش ناحيته ندى بصيت ياختي علي المرتبة وبصيت علي كسك مفيش ددمم .. ولا انتي غلطتي قبل كدة معاه ؟ ياسمين :: لا محصلش .. دماغي هتموني ندي :: قومي خدي دوش وبعدين افطري و خدي مسكن واطلعي ليا تاني علشان لازم نتكلم ……. وبكدة نكون خلصنا الجزء الثاني والثلاثون من قصة اولاد الذوات اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء الثالث والثلاثون ……………….. الساعه سبعه صباحآ نرجس رجعت الشقة دخلت الشقة وقعدت في الصالة شوية شافت علي ترابيزه الانتريه تليفون تاتش اول مرة تشوفة مسكته وبصت فيه وبعدين سبته علي الترابيزه وقامت فتحت اوضة النوم بتاعتها لقت مصطفي نايم وبيشخر قفلت عليه الباب وقلعت هدومها وقعدت بقميص النوم شوية قامت ودخلت المطبخ عملت كوباية قهوة وشغلت التليفزيون مصطفي صحي من صوت التليفزيون وعرف ان الهانم شرفت قام وبص في التليفون عرف انها الساعة سبعة ونص خرج ووقف قدام الباب وهو بيبصلها انتي جيتي امتي نرجس لسه داخله من شوية مصطفي :: طيب انا هدخل الحمام قومي اعمليلي فنجان قهوة دخل الحمام اخد دوش وخرج كانت نرجس خارجة من المطبخ بالقهوة مصطفي قعد وولع سيجارة وبدأ يشرب قهوتة وعمال يبصلها نرجس:: بقولك ايه يا مصطفي ما تجيب سيجارة مصطفي :: حشيش ولا سيجارة عادية نرجس :: لا سيجارة عادية مصطفي رمي العلبة في حجرها ونرجس ولعت السيجارة مصطفى :: اخبار التعبانين ايه ؟ نرجس :: تعبانين ايه مش فاهمة ؟ مصطفي :: مش كنتي سهرانه في المستشفي نرجس :: ااه .. تقصد العيانين مصطفي :: المهم ريحتيهم ؟ نرجس :: بصت له وهي بطلع نفس الدخان من صدرها وهي مستغربة مصطفي :: مالك ؟ نرجس :: مش فاهمة كلامك بصراحة مصطفي قام ومسكها من شعرها وشدها يابنت المتناكة بتروحي تتناكي من مين مين ده اللي روحتي قابلتيه في المعادي في شارع … والعمارة رقم ….. والدور ….. .. وفتحلك عريان يا مومس يابنت الاحبه نرجس :: اي اي شعري يامصطفي .. شعري.. انت بتراقبني مصطفي :: مين اسماعيل ده ياشرموطة نرجس :: انا مش فاهمة انت ازاي تتهمني كدة مصطفي :: طيب يا كسمك استني .. دخل الاوضة ومسك موبايله وخرج ليها مش دي انتي .. مين بقي الدكر اللي فتح عليكي وزبه مدلدل قدامك نرجس :: سيب شعري طيب… اه يا مصطفي .. انا بروح اتناك بالفلوس .. علشان اخوك الدكر اعرف اكفيه طلبات حشيش وسجائر وفلوس يلعب بيها قمار وعلي فكرة بقي اخوك نفسه كان عارف بس مكنش بيقدر يتكلم علشان لو اتكلم كانت الحنفيه اللي بتجبله فلوس اتقفلت مصطفي ساب شعرها مصطفي :: اخويا كان عارف انك بتروحي تتناكي ؟ نرجس :: اه يا مصطفي كان عارف . واقولك التقيله اخوك لما كانت الفلوس تخلص معاه ويطلب مني واقوله مش معايا كان بيجبرني انزل اتناك واجبله فلوس واوقات كان بيمد ايده عليا لما برفض يخليني انزل غصب عني مصطفي :: سكت شوية وبعدين قام مسك البوك بتاعتها فتحة.. ولقي جواه الف جنيه مصطفي :: ايه ده ؟ الطلعة ب الف جنيه نرجس :: ليه اللي هينكني هينك علا غانم انا باخد منه ٢٠٠ جنيه ولو الباشا الكبير طلبني كبيري ٣٠٠ مصطفي :: طلع الفلوس من البوك وحطهم في جيبه ونرجس قامت عليه زي المجنونة عايزة تاخد منه الفلوس قام وضربها بالقلم من شدة القلم وقعت عالكنبه تحبي اتصل بأمي واخواتي وافضحك واقولهم انك بتروحي تتناكي ؟ نرجس :: وافضح اخوك بالمرة مصطفي :: عادي انا ممكن افضح امي نفسها لو هتعمل زيك ومش هاخد من وراها مصلحة نرجس :: يعني ايه مصطفي :: بصي انا مش هبقي خايف عليكي اكتر من اخويا .. تتناكي اتناكي المهم اللي يجي يطلع منه مصلحتي نرجس :: احيه عليا وعلي سنيني . هو انتوا جنس ملتكم ايه مصطفي :: متكتريش في الكلام .. خدي نصهم اهو علشان تعرفي اني حقاني انتي ٥٠٠ وانا ٥٠٠ نرجس :: لا و**** .. ماشي يا مصطفي هديك نص اللي هاخدو بس متسألنيش رايحة فين ولا جايه منين مصطفي :: خخخخخخخخخخ . كسمك تعرفيه !؟ انا اسأل وامر وانهي يابنت المتناكة وانتي يا كسمك تقولي حاضر نرجس :: ماشي يا مصطفي .. ماشي مصطفي :: غايرة فين نرجس :: هغور اتخمد مصطفي :: ماشي ………. ندي :: ها احكيلي بقي كل اللي حصل ياسمين :: مش بتقولي شوفتي الرسايل ندي :: اه شفت بس حابه اسمع منك ياسمين حكت ل ندي كل حاجة ندي :: ياسمين اللي حصل ده غلط يعني لو كان محمد ده استغل غيبانك عن وعيك وفتحك كان ايه اللي هيحصل ياسمين :: وهو طلع راجل ومفتحنيش ندي :: راجل … انتي شايفة كدة .. اه مش هنكر انه طلع كويس انك مفتحكيش والحمد *** .. بس سابك مرمية زي الكلبه عريانه حتي مفكرش يسترك بعد ما عمل اللي عايزة فيكي ياسمين :: خلاص يا ندي اللي حصل حصل ندي :: طب وبعدين هيتكرر تاني ياسمين سكتت ندي :: يبقي **** يستر ………….. رجب :: سايكو .. والنبي هات تلاته شاي ووديهم المحل وهاتلي انا فنجان قهوة سايكو :: حاضر من عنيا ياعم رجب .. الا محمود ابنك عامل ايه رجب :: الحمد *** سايكو :: انت لسه نازل ولا ايه رجب :: اه .. النجار في المحل شغال ومعاه اتنين وانا واقف معاهم سايكو :: ده علي كدة هيفضلو طول اليوم في المحل شغالين رجب :: اه يعني للساعة ٩ كدة او عشرة سايكو :: وانت هتفضل طبعا معاهم اكيد رجب :: اه طبعا . بتسأل ليه ؟ سايكو :: لا مفيش انا بس بقول يعني ابقي افوت عليكم اشوفكم تشربو ايه وكدة رجب :: اديني رقمك احسن كل ما اعوزك تجيب شاي اكلمك سايكو :: ماشي يا عم رجب سايكو :: مل رجب رقمة وراح طلب الشاي والقهوة من تلقيمة القهوة اتعملت نزلها لرجب وبعدين وخد الشاي وداه للصنايعيه في المحل رجب بعد رجع دخل لصاحب المحل وقاله هيوصل الحمام صاحب القهوة :: هو فيه ايه يا سايكو بطنك مالها كل شوية عايز تروح الحمام سايكو :: اعمل ايه يامعلم اعملها علي نفسي يعني صاحب :: روح بدل ما تزروط لينا الدنيا هنا سايكو وهو ماشي :: حساب القهوة دي عندي يا عم رجب ماتحسبش عليه رجب :: تسلم يا سايكو **** يخليك سايكو مشي وراح ل فكهاني جاب اتنين كيلو موز واتنين جوافة وطلع شقة امل خبط عالباب امل كانت خارجة من الحمام بعد ما خدت شاور ولابسه قميص نوم وردي شفاف اللي كان لازق في جسمها وبزازها باينة فيهم كأنها مش لابسة حاجة امل :: ايوة ايوة للي عالباب جايه اهو فتحت الباب نص فتحه وهي مستخبيه ورا الباب ودي المرة الأولى اللي سايكو يشوف وشها سايكو وهو بيحاول يبص علي جسمها ازيك يا ست ام محمود امل :: سايكو ؟ .. الحمد *** سايكو :: انا جيت اطمن علي محمود امل :: الحمد *** هو بقي احسن ونايم العلاج مهمدو سايكو :: طب انا جبت له الحاجات دي امل بصت ع الاكياس وفتحت الباب وقالت وهي تمد ايدها تاخذ الاكياس ليه تكلف نفسك كدة و**** ماكان له لزوم وهي بتاخد الحاجة جسمها كله بقي قدام سايكو اللي عيونه اترشقت علي بزازها اللي كانت المايه مغرقة القميص وبطنها مرسومة فيه والقميص مبين كل وراكها وفخادها في لحظة سايكو جسمه كله سخن وهاج علي امل اللي يدوب خدت الاكياس منه كان زاقق الباب بأيده ودخل وبقي جوه الشقة امل :: انت بتعمل ايه وقبل ما تكمل الكلمة كان سايكو قافل الباب وايده علي شفايفها وزنقها على الباب امل :: ميصحش كده .. لا لا عيب يا سايكو . مش هينفع كده سايكو :: هو ايه اللي ميصحش عيب.. وهو يصح اللي بتعمليه فينا وتهيجينا كدة وبقي حاضنها وعمال يبوس فيها وفي رقبتها وايده بتعصر في بزازها تقفيش زبه وقف عليها وهو زانق فيها امل :: سايكو . لا لا .. يا سايكو سايكو فتح سوسته بنطلونه ورفع القميص مع انه مكنش محتاج من القصر بتاعه ونزل بواسطة لتحت وهو ماسك زبه وحطه علي فتحة كس امل اللي في اللحظة دي أمل هاجت وهي حاسه بسخونة زب سايكو في كسها وهو بيدخل فيها امل مكنتش بتقاومة وسابت سايكو يدخل زبه الهايج في كسها وحضتنه من رقبته وبقي سايكو شغال ينزل ويطلع بزبه دخول وخروج في كسها وينيك فيها امل :: اااااه اااااه .. عيب يا سايكو اااااه اااااه.. ياسايكو لا .. لا .. اووووف اوووف.. ميصحش كدة .. اااااه ااااه اه اه اه اه اه .. زب سايكو حديد في كس امل الهايجة اللي من شده المتعة هي كمان حضنته من رقبته وبقت شغاله بوس في شفايفة ووسطها من تحت راح جاي متفاعل مع زب سايكو امل :: عاجبك اللي عملته فيا في السوق ده انت بهدلتني و هيجتني يخرب بيتك سايكو :: انتي جامدة اوي . تهيجى اجدعها راجل امل ،:: ااااه اااااه . يخرب بيتك .. اووووف . اووووف .. نكني .. نكني اووووي .. اححححححح سايكو حضن امل وبقي زانقها اكتر عالباب وبقي بينزل بزبه ويسحبه من كسها ويرجع يدخله مره واحدة وبقوة جوه كسها امل :: ااااااااو.. اوووووو.. حلوووو. حلوووو.. نكني .. نكني اوي . نكني اوي يا سايكو .. اووووف اوووووف بقولك ايه .. تعالا جوه عالسرير احسن سايكو شال زبه من كسها وامل خدته ودخلت بيه اوضة نومها وطلعت ونامت له وفتحت رجليها وسايكو قلع كل هدومة وطلع عالسرير وفتح رجليها امل :: تعال الاول خليني امص زبك اللي ناكني في السوق وجاب لبنه علي طيزي سايكو وقف علي ركبه قدام وش امل اللي شافت زبه ده يخرب بيت ده.. بقي ده اللي كان محشور في طيزي .. وشغال يدقر فيا قربت منه وبدات تمصه وترضع فيه وسايكو بأيده عمال يحسس علي بزازها وايد امل بتلعب في بيضانه وهي بتمص زبه سايكو :: بس انتي قمر اوي .. امل :: وانت جريئ اوي …. وزبك طعمه حلو اوووي قوم يلا نكني سايكو راح بين وراكها فتح رجليها ونزل علي كسها وفضل يلحس فيه امل :: ااااااااااه اااااااااه يا سيكو اوووووف اوووووف .. اااااوووف . اححححح احححححححح نكني .. نكني .. انا هايجة اووي سايكو قام وحط زبه في كسها ودخله ايوووووه .. ايووووووه.. ااااه ااااااه ياخرابي .. ياخرابي .. نكني ..نكني .. نكني .. اااااااه اااححححححح سايكو بينيك في امل وايده ماسكه رجليها امل :: ارضع بزازي وانت بتنيكني .. بزازي بتاكلني سايكو حاشر زبه للاخر في كسها ونام فوقها وراح يمص حلمات بزازها امل :: عض .. عضهم . ااااحححححح اححححح براحة مش اوي كدة ايوووه كدة .. نكني .. نكني ياسايكو سايكو بدأ ينيك تاني في امل لغاية ما قالت له .. يلا بقي نيك اللي هيجتها في السوق نيك طيزي عاوزه زبك يفشخ طيزي سايكو قام من عليها وامل وقفت علي ركبها وايديها وهي مفلقسة له وقف وراها وهي فاتحة بأيدها طيزها . وكسها عامل زي كس الجاموسه من ورا مليان لحم ومنفوخ سايكو بيمشي زبه علي كسها من ورا امل :: نكني ياسيكو.. دخلو يلا مش قادرة سايكو دخل زبه في خرم طيزها وايده مسكاها من وسطها و وبدأ النيك دخل للاخر وبدأ يسحب زبه ويرجع يدخله وامل قافلة طيزها علي زبه وبتبصله وهي هايجة وبتتأوه نكني .. نكنننننني .. ااااااه .. ااااه ياطيزي.. اه … اوووووف اووووف هيجان امل هيج سايكو اكتر عليها وبدأ يمسكها بقوة من طيزها و بدأ الرزع فيها .. صوت ارتطام يهز اركان الحيطان وصوت امل بقي جايب اخر الشقة وسايكو شغال رزع وتسقيف بزبه ولحمة في لحم طيزها وخرمها اللي ورم نامت من التعب علي بطنها وسايكو نام عليها ولذق فيها وايده حضنها من رقبتها ووسطه عمال يطلع وينزل وزبه جايب اخر في طيزها ولما امل حست ان سايكو خلاص هيجيب لبنه امل :: جيب لبنك في كسي المولع سايكو قام من فوقها وامل نامت علي ضهرها ورفعت رجليها لسيكو اللي دخل زبه جوه كسها وبقي عمال ينيك ويرزع زبه بسرعة وقوة لغاية ما سايكو جاب لبنه جوه كسها امل نايمه وسايكو قام من فوقها وهو مش مصدق انه ناك امل وفين في شقتها وعلي سريرها امل :: هات سيجارة ياسايكو سايكو :: ايه ده انتي كمان بدخني امل :: اه بدخن بس خفيف سايكو طلع من بنطلونة علبه السجاير والولعة وولع ليها وولع لنفسه سيجارة امل :: الا قولي انت ايه اللي خلاك تتجرأ وتيجي تبعبصني وانا بشتري طماطم من ام محمد بتاعة الخضار سايكو :: العبايه اللي بتنزلي بيها .. الا قوليلي انتي هو انتي ليه مش بتلبسي بنطلون تحت العباية او حتي كلوت امل :: هههههههه يعني حتي لو كدة انت جريئ اوي سايكو :: بس بردو مجوبتيش علي سؤالي ليه بتنزلي كدة امل :: بصراحة ،؟ سايكو :: ياريت امل :: علشان الجو حر ههههههههه بس ينفع اللي عملته فيا في السوق ده سايكو :: انتي السبب دانتي مهيجة رجاله المنطقة كلها عليكي.. طيزك دي مخليه رجاله بشنبات عايزة تلمسها وتاكلها اكل امل :: ايه ده بجد ؟ مين سايكو :: كله . و**** مفيش حد يشوفك الا لما يبص عليكي ويقول فيكي غزل يادين امي انا اتأخرت جدا والمعلم صاحب القهوة هيطردني امل :: ابقي تعالا تاني سايكو :: اكيد طبعا هو انا هسيبك ………. صافي :: بقولك ايه يا شوقي ما تجرب كدة مع ساندي شوقي :: اجرب ايه صافي :: تقرب منها .. وتطمعها في وظيفة في الشركة بتاعتك اللي محدش يعرفها شوقي :: انتي بتقولي ايه مش قولتلك حوار الشركة التانية ميتقالش هنا صافي :: افهمني بس انا شايفة ان نور مراتك اللي ممشيها ساندي .. وانها اقرب حد ليها وواخدة ثقتها ولو انت قدرت تعمل ديل مع ساندي وتتفق انها توصل لنور اللي انت عايز توصله هتقدر بسهوله ترجع لنور .. خد بالك انت مش قدامك غير حلين شوقي :: اللي هما صافي :: انك تسلط حد علي نور ويمارس معاها الجنس وتمسك عليها فيديوهات او تقرب من صافي وتركبها او تطمعها او الاتنين .. تركبها وتطمعها بمنصب او بفلوس وساندي اسلم حل ليك صدقني ده لو انت مش عاوز تخلي حد ينيك نور مع اني متأكدة انه نفسك شوقي :: بلاش تتكلمي زي اسماعيل انا ام عيالي مينفعش اعمل معاها كدة حتي لو كان في وقت قولت انه نفسي.. انا هجرب اقرب من ساندي صافي :: خلاص اقعد معاها وخليك معاها صريح من الاول يعني تعترف انك عملت كدة وانها كانت نزوة علشان ساندي ذكيه ولازم تطمن ليك شوقي :: خلاص هحاول اكلمها في اقرب وقت صافي طيب انا هروح مكتبي قبل ما حد يلاحظ اني مش موجودة ……… في البريك ساندي :: انا هروح الكافتريا اجبلك حاجة معايا نور :: لا انا هطلب الاكل يجيلي هنا ساندي :: انا هخرج اشم هوا احسن مش هفضل في المكتب كدة كتير نور :: ماشي ساندي راحت الكافتيريا وقابلت شوقي هناك اللي سلم عليها وقعد معاها على ترابيزة واحدة شوقي :: كلمتي نور ساندي :: الصراحة لسه يا شوقي شوقي :: انا معتمد علي **** وعليكي مفيش غيرك اللي هيقدر يساعدني اقرب من نور تاني ونشيل الخلافات اللي بينا ساندي :: هو انت ليه ياشوقي فاكر ان الموضوع سهل كدة واني بسهوله هقدر اقنع نور ان الفيديوهات دي مش بتاعتك شوقي :: علشان فعلا اللي في الفيدبوهات ده مش انا . ده شغل تركيب ساندي :: مأظنش انه هيبقي التركيب هيكون بالشكل ده شوقي :: هو انتي شفتي الفيديوهات ساندي وشها اتغير وبلجلجة :: انا . لا طبعا شوقي سكت شوية .. ونفترض انه انا فيها ايه لو كدبتي كدبة بيضة علشان ارجع ليها .. وصدقيني ده عمري ماهنساه ليكي ساندي :: هحاول و**** ياشوقي شوقي :: طب بقولك ايه هو انا ينفع اقابلك بعد الشركة؟ ساندي :: ليه ؟ شوقي :: طب خلاص مش مهم ساندي :؛ فيه حاجة يعني مهمة ؟ مش عاوز تتكلم فيها هنا ؟ شوقي :: بصراحة انا عاوز اتفق معاكي اتفاق . انا عارف انك ذكيه وعارف انك بتدوري ديما علي مصلحتك .. وانا بصراحة مش هنكر ان الفيديوهات دي بتاعتي تقدري تقولي لحظة طيش اي راجل ممكن جدا يمر بيها وانا فعلا ندمان ساندي :: ايوة انا بحب الصراحة.. كدة ممكن جدا اقف معاك واساعدك شوقي :: وانا هقابل مساعدتك دي بمساعدة أكبر في وظيفة في مكان اكبر من هنا ساندي :: مش فاهمة شوقي مانا عشان كده محتاج اقابلك بره ساندي :: خلاص نتقابل بالليل ؟ شوقي :: ماشي .. تحبي نتقابل فين ساندي :: المكان اللي يعجبك ابعتلي الليوكشن وانا هجيلك .. الساعة سبعة يناسبك ؟ شوقي :: يناسبني جدا .. تحبي نتقابل في الفيلا بتاعتي ولا مكان عام ساندي :: مش هيفرق معايا المكان شوقي :: تمام يبقي نتقابل في الفيلا ……… بعد ما سايكو نزل من عند امل امل اتصلت برجب امل :: ايه يارجب فينك رجب في المحل امل :: طيب تعالا عايزك رجب :: في ايه محمود تعبان ولا ايه امل :: لا بس تعالا بسرعة عاوزك تلحس لبن سايكو من كسي رجب :: نعم ؟ سايكو مين . القهوجي امل :: ايوة ولسه حالا نازل من عندي رجب :: انا مش فاهم . طب ازاي .. حصل ازاي يعني امل :: تعالا قبل ما اللبن ينشف في كسي ومتلحقوش رجب ساب المحل والصنايعية وجري عالبيت وامل كانت نايمة عالسرير دخل الاوضة لقاها نايمة وفاتحة رجليها ومستنياه رجب :: ده بجد بقي امل :: اه بجد .. ولبنه في كسي اهو انزل شوفو رجب دخل بين رجلين امل وشم ريحة لبن سايكو في كسها وفضل يلحس فيه ويدخل لسانه جوه كسها ويجيب اللبن من جواه ويبلعه بعد ما نضف كسها. قالها .. احكيلي بقي ازاي ؟ بدأت امل تحكي لرجب اللي حصل الصبح ورجب استغرب انها محكتش له فقالت انا كنت في ايه ولا ايه انا نسيت بسبب محمود رجب :: ااااه علشان كدة فضل يسألني في القهوة .. الصنايعية هتشتغل لأمتي ويمشوا امتي وانت هتفضل معاهم ولا لا اتاريه كان عاوز يعرف علشان يطلعلك امل :: تصدق بقى ان مفيش غير الواد سيكو ده اللي ينفع ينيكك قدامي رجب :: سايكو ؟ صبي القهوة امل :: هو صبي قهوة اه ..بس عليه زب كسم كدة رجب :: حلو ؟ امل :: جامد اوي .. والواد حريف نيك وكمان حسيته كدة هو الوحيد اللي ينفع اخليه ينيكك الواد من كلامه تقريبا عارف انك معرص رجب :: طبيعي اي واحدة تنزل الشارع بعبايه مفيش تحت منها كلوت جوزها لازم يكون معرص .. امل :: ايه رائيك انا هخليه ينيكك رجب :: ياريت انا هموت واتناك معاكي امل :: طب قوم نكني انا هجت من الفكرة رجب قام وقلع وناك امل وهو بـ يتخيل سايكو بينكها قدامه وبينيكو …………. صافي خرجت من عند شوقي كان ميعاد البريك جه فراحت على طول على مكتب اسماعيل اسماعيل :: ايه بقي حكايه اني اجيلك البيت صافي :: قربت منه بحركات محن وهي مبتسمه .. مش نفسك تنكني في وجود جوزي اسماعيل :: طبعا بس افهم صافي :: مشت ايدها براحة علي زبه وبعدين مسكته وقربت منه اوي وقالت وانا نفسي اتناك وجوزى موجود اسماعيل :: هو انتي جوزك ديوث صافي سابت زبه ومشبت حوالين منه بخطوات بطيئة جدا ورجعت تاني وايدها بردو راحت لزبه وبقت بطراطيف صوابعها بتمشيها على زب اسماعيل ومسكت السوستة ونزلتها ودخلت ايدها من تحت البوكسر وقربت من اسماعيل اوي . وبصوت هامس في ودانه .. انا خليت جوزي يوصلني لبيت شوقي وخليته شافني وانا بتناك منه اسماعيل :: بجد ؟ ازاي صافي :: نزلت على ركبها وطلعت زب شوقي وطلعته بره و بصوابعها بتحسس عليها وتمشي عليه براحة وبصت له وهي بتعض على شفايفها ..وقالت اكتشفت انه معرص ونزلت علي زبه وأخذته بين شفايفها في الوقت ده كانت ساندي ب تتمشي في الشركة قرب مكتب نور نور خرجت من مكتبها وفي ايدها اوراق ولما شافت ساندي ندهت عليها وقالت لها يا صافي خدي الاوراق دي ووديها لمكتب اسماعيل خليه يراجعها ويمضي بالموافقة لو تمام ساندي :: انا ؟ اومال فين صافي نور :: مش عارفة احنا في البريك وممكن تكون بتفطر صافي واقفه وسانده علي المكتب ومفلقسة واسماعيل واقف وراها وقالع بنطلونة ومدخل زبه في طيز صافي وعمال ينكها و في اللحظة دي ساندي فتحت مكتب اسماعيل وفي ايدها اوراق وشافت اسماعيل بيه الراجل المحترم مقلع صافي الكلوت وهو قالع البنطلون وبينكها علي المكتب.. اول ما الباب اتفتح واسماعيل شاف ساندي اللي وقفت متنحة والورق وقع منها عالارض وبتوتر صافي بصت في الارض ونزلت اخدت الورق وهي بتقول انا اسفة اسفة جدا . وخرجت وقفلت الباب بسرعة اسماعيل شال زبه ولبس بنطلونه وصافي بسرعة لبست الكلوت بتاعها وخرجت جري علي مكتبها واسماعيل نده على ساندي يا .. يا… . با استاذه ساندي وقفت و بصت وراها اسماعيل :: ممكن تتفضلي في مكتبي بعد اذنك اسماعيل شاف ساندي راجعة دخل مكتبه و وشه في الارض ساندي :: اتفضل حضرتك الورق ده مدام وقبل ما تكمل كلامها اسماعيل :: انا بس حابب اوضح لك ساندي :: مش محتاج حضرتك توضح حاجة انا ميخصنيش اللي بينكم ولا اللي بتعملوه اسماعيل :: بس انا .. ساندي :: يا استاذ اسماعيل اعتبرني مشفتش حاجة حضرتك تراجع الاوراق دي ولو تمام أمضيها ساندي خرجت واسماعيل قعد عالكرسي وهو بينفخ وبيدعك بأيده دماغة ساندي راحت مكتب نور وقبل ما تدخل وقفت قدام مكتب صافي اللي قاعدة علي مكتبها و حاطة وشها في الارض ساندي :: في الشركة ،؟.. في الشركة ياصافي وابتسمت ابتسامة سخرية ودخلت لنور مكتبها.. وشئ جواها قالها متقولش لنور اللي شافتة ……….. محمد بعت رساله عالواتس ل ياسمين ياسمين طمنيني حصل حاجة ياسمين شافت الاشعار ياسمين :: بقي كدة يا محمد بقي كدة تسبني عريانه ومرميه مش حاسة بالدنيا وتخلي شكلي زبالة قدام اختي محمد :: انا و**** حاولت افوقك لكن انتي كنتي في غيبوبة ياسمين فتسيبني وتمشي وانا مرمية عريانه نفترض كان حد غير اختي اللي شفاني كنت هتفضح محمد :: طب الحمد *** انا كنت خايف جدا ومرعوب ياسمين :؛ كاهو كله بسببك قولتلك مش بشرب الزفت الخمرا محمد :: انا مكنتش عارف ان دماغك خفيفة كدة ياسمين :: انسي اننا نتقابل تاني محمد :: لا مقدرش . اوعي تقولي كدة ياسمين :: محمد انت جيت ناحية كسي ؟ محمد :: و**** ما حصل ولا قربت ناحيته ياسمين :: خلاص يا محمد انا هسيبك دلوقتي اختي موجوده في الاوضة معايا وعارفة انك انت اللي عملت كده محمد :: طبعا لما شافتك عريانه كده صممت تعرف مين صح ياسمين :: لا فتحت موبايلي وانا سكرانه مش في وعيي وقرت ووشافت الرسايل اللي بينا كلها محمد :: كله كله ؟ ياسمين :: اه كله كله وعرفت انك انت اللي كنت معايا ومصممة اني معرفكش تاني محمد :: وانا اهون عليكي ياسمين :: مانا هونت عليك وسبتني مش في وعيي ومرميه عريانه ايه مخوفتش عليا اتفضح .. يا اخي كان ممكن تلبسني عالاقل هدومي زي ما اختى عملت محمد :: اعمل ايه ساعتها خفت اتقفش ياسمين :: خفت ؟ ومخفتش عليا من الفضيحة.. طب مخفتش وانت بتنيكني وانا مش في وعي ومسبتنيش غير وانت جايب لبنك فيا ؟ محمد :: مهما تقولي انتي عندك حق بس انا مش هقدر انك تبعدي عني ياسمين :: خلاص يامحمد بس دلوقت هقفل علشان ندي متخدش بالها اني بكلمك وبعدين نكمل كلامنا محمد :: ماشي بس عايزه اقولك انى بحبك ياسمين :: وانا رغم كل ده عاوزة اقولك ميرسي يا محمد انك مفتحتنيش .. وبحبك ? ……… ساندي :: علي فكرة شوقي كلمني نور :: كلمك ؟ في ايه ساندي :: عاوزني اقرب بينكم واقولك انه مش هو اللي في المقاطع وانه فيديوهات مفبركة نور :: ده بني ادم كداب.. ساندي :: وعدته اني هكلمك نور بعصبيه :: ليه مقولتيش له انت كداب ساندي :: براحة يانور انا عارفة انه بيكدب اكيد ثم هو بلسانه اعترف ليا انه هو وعاوز يعمل معايا ديل نور باستغراب :: ديل ؟ ساندي :: اه بيفهمني أنها كانت نزوة وانا بطريقتي اصالحكم على بعض ويديني مقابل نور :: وايه المقابل ساندي :: بصي اللي فهمته اني لازم اجاري شوقي واشوف وراه ايه.. انتي مش عاوزة تعرفي عنه كل حاجة نور :: انا نفسي بس اعرف مين الست دي ساندي :: غلط طبعا.. احنا عاوزين نعرف كل حاجة مش بس الست دي نور :: يعني ساندي :: من الواضح كده ان شوقي جوزك عامل شركة من الباطن هو مقالش صراحة انه معاه شركة بس قال انه هيعني في شركة كبيرة واكيد شوقي لو دي شركتة يبقي بياخد شغل من الشركة دي للشركة بتاعته وهو علي فكرة متخيل اني ست بتاعة مصلحتها واني طماعة علشان كدة وعدني يا بمنصب مهم في الشركة دي يا فلوس نور سرحت وهي بتفكر ساندي :: وعلي فكرة هنتقابل الليله الساعة سبعة.. ايه اروح ؟ نور :: اه روحي وقابليه وخليه يجيب كل اللي في بطنه ساندي :: طب احنا عايزين كده نهدي علشان نعرف نلاعب شوقي جوزك .. وكمان انتي لازم تشوفي اسماعيل ده نور :: تفتكري اسماعيل هيكون عارف موضوع الشركة التانية نور :: انا متأكدة ان اسماعيل عنده كل خبايا شوقي نور :: خلاص قابليه وانا هحاول افتح باب ل اسماعيل يخليه يتكلم معايا ساندي :: لازم تدي اسماعيل الامان . وانا كمان من ناحيتي هحاول بردو تفتح سكة مع اسماعيل ونبقي انا وانتي ماشيين علي خط واحد .. اللي تعرف فينا تجيب قراره تعرف التانية ونفكر في كل خطوة هنخطيها مع بعض.. اه كمان صافي مش صاحبتك؟ نور :: اه صاحبتي جدا ساندي :: تمام ……… أمير وسندس قاعدين بيتكلموا ويهزرو في الفيلا ومجيدة ب تراقبهم من بعيد ومضايقة غيرانه من سندس علي امير و وندي وياسمين قاعدين بيلعبو بلايستيشن وياسمين في اوضتها بتكلم محمد وبتحب فيه أمير :: يابت و**** هأضربك سندس :: ايه بت دي ياض انت امير :: مش عاجبك ؟ سندس :: لا مش عاجبني امير قرب منها وبصوت واطي .. طب ما تيجي اعمل اللي يعجبك سندس :: بس يخرب بيتك لحد يسمعك امير :: ههههههههه متخفيش طب ما تيجي نروح نلعب احيه سندس :: ههههههه لا مش دلوقت امير :: طب بقولك ايه ما تيجي تلعبي فيه في الخباثة كدة سندس :: بس بقي و**** انت هتفضحنا …….. شيماء :: سارة .. سارة سارة :: ايه يابنتي شيماء :: يابنتي سيبي التليفون من ايدك ايه محرمتيش من المرة اللي فاتت سارة :: انا واخدة بالي متقلقيش شيماء :: طب انتي بتكلمي مين سارة :: هههههه مش هقولك مدير مكتب الحسابات دخل وساره سابت التليفون بسرعة واول ما خرج سارة رجعت مسكته تاني سارة :: ها وبعدين جون قالك ايه عادل المتميز :: مفيش عمال يندب زي الحريم ويقولي مكنش متوقع مني اني افتن عليه واقولك انه بيتناك سارة :: هههههه مانا سمعت كلامك ومطلعة عين امه عادل :: هو اصلا عاوز كدة ومبسوط . بس كان عاوزها تيجي واحدة واحدة ومنك مش مني سارة :: بس هو انا نفسي فيه رجاله كدة يعني ايه المتعة في اني اقل منه ومن كرامته واخليه ميسواش فردة جزمة عادل :: ميوله كدة جوزك بيتثار من كدة سارة :: ده حقيقي .. عارف انا بخليه طول ماهو في البيت لابس اندر وسنتيان وبشتمة وبقيت بخليه يعمل شغل البيت عادل :: ابقي يخليه كمان ينزل وهو لابس الاندر بتاعك .. هتلقيه بقي هايج علي طول سارة :: ههههههه انا فكرت في كدة فعلا والسنتيان كمان عادل :: هو يستاهل كل خير هههههههه طب انا هاجي انيكك قدامة النهاردة سارة :: لا انا عاوزة اشوقة واخليه يتمني اجيبك .. عادل :: اشمعني سارة :: مش بسهوله كدة اعمله اللي بيتمناه لازم اخليه يركع تحت رجلي ويبوس الجزمة في اليوم مليون مرة علشان اخليه يشوفني وانا بتناك عادل :: صحيح المدير مكلمكيش تاني سارة :: شوقي بيه؟ لا عادل ':: طالما شافك وانتي بتكلمي حد وبعتلك زبه وهو اصلا بتاع ستات يبقي اكيد هيكلمك سارة :: مانا عارفة انه هيكلمني . هو اصلا مرفدنيش علشان كدة وعارفة انه بينيك صافي عادل :: نسيت اقولك صحيح.. صافي بتنيك جوزك سارة :: نعم ؟ انت بتقول ايه عادل :: هو بنفسه قالي كدة . صافي بتنيكة وبينكها وحوزها معرص زي جوزك سارة :: انت بتتكلم بجد يا عادل .. جون بيخوني مع صافي عادل :: يعني هكدب عليكي.. و**** ده كلام جون ليا سارة :؛ دانا هطلع ميتين امه عادل :: بالعكس . ده مصلحة كبيرة . عالاقل تعرفي منه تفاصيل علاقته بصافي وتقربي من صافي وتخليها تنططك في الشركة .. بدل ما انتي موظفة كحيانه في قسم الحسابات سارة :: استفاد يعني عادل :: طبعا تستفادي وتبقي ماسكة علي صافي بلاويها …… اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء 34 ………. بعد الشغل وهما مروحين فارس :: قولي بقي هو فيه ايه بينك وبين ايمان ايمن :: اشمعني فارس :: طول اليوم نظرات بينكم .. وكلام بعيونكم . واكتر من مرة تقوم وتجي تتكلم معاك وضحك وهزار ولما ابصلها توقف اللي بتعملة ايمن :: انت بتغير عليها فارس :: لا طبعا .. بس عاوز اعرف ايمن :: هههههههه عارف انا امبارح لما سبتك وقولت لك رايح مشوار كنت رايح فين فارس :: كنت رايح فين ؟ ايمن :: كنت رايح ل ايمان . في بيتها فارس :: خخخخخخخخخخ احا ايمن :: ايه انت غيران بجد فارس :: لا مش غيران بس بنت المتناكة دي ليه انت .. ليه مش انا ايمن :: لا مانت كمان هتنكها متقلقش فارس :: ازاي ايمن :: يبني ايمان دي شرموطة .. انت لو كنت معانا امبارح كنت هتعرف.. ثم هي بنفسها قالت انها عاوزة تتناك منك بردو فارس :: احلف ايمن :: بس انت ياريس حاول تظبطها بدماغك فارس :: دي بنت المتناكة دي الشهر ده عازمها تلات مرات على طفح بره بعد الشغل ايمن :: خلاص بكرة حاول تظبطها.. بس اسمع مني انا مقولتش حاجة فارس :: ماشي ………. صافي وصلت البيت وهي مش مصدقة اللي حصل في الشركة وشكلها الخرا لما ساندي دخلت المكتب وشافتها وهي بتتناك من اسماعيل ومن ساعتها وهى مش عارفة ساندي قالت لنور ولا ممكن تقول لمين في الشركة وشكلها يبقى خرا دخلت الاوضة وقلعت لبسها وراحت ع الحمام اخدت دوش مايه ساقعه يفوقها وخرجت عملت قهوة و ولعت سيجارة وبعدين اتصلت ب اسماعيل اللي تليفونة عمال يرن ومش بيرد رمت التليفون على الكنبة وشغلت التلفزيون ……. ساندي :: بقولك ايه ماتيجي نروح اي مكان كدة ناكل فيه لقمة ونشرب فنجان قهوة كدة عايزة اتكلم معاكي في حاجه كده شفتها نور :: مع اني مرهقة بس ماشي نور وساندي راحو كافيه طلبو غدا وبعد الغدا طلبو فنجانين قهوة نور :: ها فيه ايه.. ساندي :: انا شفت اسماعيل مع صافي في مكتبه في وضع مش حلو نور :: وضع مش حلو ازاي ساندي :: مخل يعني .. نور :: فهميني اللي هو ايه بالظبط ساندي وطت صوتها .. بينكها يانور ..بينكها ياحبيبتي نور :: نعم ؟ صافي ؟ صافي انتي متأكدة ؟ ساندي :: اه صافي .. انا دخلت عليهم من غير ما اخبط وشفتهم بعيني نور :: هي الدنيا جري فيها ايه .. انتي يا صافي .. وفي الشركة .. ساندي :: انتي مستغربة ليه انتي مفكره صافي ملاك يعني نور :: اه كنت مفكراها ملاك .. دي متجوزة .. وجوزها غلبان جدا ميستحقش منها كدة ساندي :: طيب انا فيه حاجة في دماغي عاوزة اعملها ومش حابه اعملها من وراكي نور :: حاجة ايه ساندي :: دلوقت انا متأكدة ان صافي خايفة ومرعوبة مني اني افضحها وخايفة ومرعوبة اني احكيلك وده ممكن يخليكي تطرديها من الشركة نور :: مانا هعمل كدة فعلا .. دي سمعة الشركة وواضح ان الشركة فيها بلاوي كتير ومحتاجة تنضيف ساندي :: لا طبعا مينفعش .. انتي مش هتطرديها ولا كأنك عرفتي حاجة .. وانا هاخد رقمها منها وهكلمها وهقابلها وهضغط عليها علشان تعمل اللي نطلبه منها نور :: اللي هو ايه اللي هنطلبه منها ساندي :: هي مش كانت سكرتيرة شوقي وبما اننا شاكين ان اسماعيل يعرف كل حاجة عن شوقي .. وبما ان صافي كانت سكرتيرة شوقي . وبتتناك من اسماعيل تبقي صافي دي اكتر حد هيوصلنا للمعلومات اللي احنا عايزينها نور :: يعني انا معرفتش صح وانتي هتضغطي عليها ساندي :: وكمان ممكن اعشمها انك تزودي مرتبها لو انا طلبت منك نور :: بصي انا متأكدة انك معايا وفي صفي فـ انا معاكي في حاجة عاوزه تعمليها ساندي :: خلاص اديني رقمها …….. حسناء لما روحت البيت وحطت الاكياس في المطبخ خرجت وقلعت العباية وهي مش مصدقة اللي شافته ولا اللي هي عملته ومسكت زب سايكو وخلته يتحرش بيها لغاية ماجاب علي طيزها لبنه بصت في العبايه وهي بتقول يا مصيبتي ده لبنه باين اوى في العبايه الناس قالت عليا ايه اخذت العباية الحمام و نقعتها في المايه وخرجت لكنها كانت حاسه بالهيجان فأتصلت بعباس لو ينفع تروحله الشقة وينكها لكن عباس قالها انه شغال في عربية والزبون قاعد معاه ولسه فيها شغل كتير وهتاخد منه اليوم كله ومكنش قدام حسناء غير انها تطلع خيارة من الكيس ودخلت اوضة نومها وبقت عماله تنيك في نفسها لغاية ما ارتحت …….. ناهد :: انا هفضل كدة كتير اميرة :: وانتي مضايقة ليه ناهد :: اتخنقت . محبوسة في الشقة وخايفة اطلع وكمان شوقي لا حس ولا خبر من يوم ما اتنقلت للشركة دي اميرة :: مش اسماعيل بيجي يدينا فلوس ويشوف طلباتنا ناهد :: ايوة بس حاسه نفسي في سجن اميرة :: ياستي احمدي **** اي حد مكانه كان رمانا زي الكللابب ولا فكر فينا . انتي فاكر اللي زينا له تمن . ده شوقي كدة عامل معانا الصح . جايب لينا شقة ومتاوينا وبيدينا فلوس ناهد :: علشان خايف علي نفسه مش بيعمل *** بردو اميرة :: طب انتي عاوزة ايه دلوقت ناهد :: مش عارفة بس حاسه نفسي ابقي حرة واخرج من السجن ده اميرة :: طب نصبر شوية ناهد :: انا بفكر اسيب الشقة دي واطفش اميرة :: هههههههه وبعد ما تطفشي هتروحي فين ناهد :: م ده اللي معجزني ان مفيش مكان اروح له ……….. نور دخلت اوضتها وقلعت هدومها واترمت علي السرير وهي بتفكر في الكلام اللي قالت ساندي عن صافي وانها بتتناك من اسماعيل وبدات تفكر ازاي واحدة زي صافي متجوزة وفي نفس الوقت بتتناك من غير جوزها .. وكمام في مكان شغلها وبدأت تفكر في حرمانها الجنسي وتعطشها للزب لحظات من التفكير وهي سرحانه وايدها لا اراديا بدأت تتمشي علي جسمها وهي بتفتكر كلام ساندي . حبي جسمك واتغزلي فيه .. واطلقي العنان لخيالك وراحت بخيالها لبعيد لبعيد جدا واتخيلت نفسها مكان صافي وانها هي اللي بتتناك منه في المكتب وكانت نتيجة خيالها شعرت بهياج جنسي وايدها نزلت لكسها وجسمها بدأ يتلوي ويتفاعل مع حركات ولمسات صوابعها في كسها والايد التانيه راحت تفعص في بزازها هياج صحي الغريزه اللي جواها وبدأ كسها يفرز افرزات جنسية وصوابع ايديها بتدخل جوه كسها من فوق الاندر واهاتها بدأت في الخروج ايدها دخلت من تحت الاندر وصوابعها دخلت جوه كسها والايد التانيه ماسكه حلمه بزها وعماله تفرك فيهم فاقت بعد لحظات وقررت انها تعمل بنصيحة ساندي وفتحت تليفونها وكتبت علب محرك البحث افلام جنسية وبدأت تشغل الافلام وتتفرج عليها ساعة ونص وهي مابين انها تتفرج وتتخيل نفسها مكان البطله وانها هي اللي بتتناك ومابين انها بتلعب في كسها وبزازها وجابت شهوتها مرتين وبعدها قامت وحست بالفعل ان هرومانات السعادة عندها ارتفعت دخلت الحمام اخدت دوش وخرجت طفت نور اوضتها ونامت .. وكأنها من سنين لم تشعر بهذه الراحة الجسدية ….. ساندي بعد ما دخلت اوضتها وقلعت هدومها واخدت حمام خرجت واتصلت ب صافي صافي :: الو . ايوة مين معايا ساندي :: انا ساندي يا صافي صافي بتوتر شديد :: ااه . اهلا مدام ساندي ساندي :: انا اخدت رقمك من نور قولت ليها اني حابه اتعرف بيكي . وعلي فكرة مقولتش ليها علي اللي شفته النهاردة في مكتب الاستاذ اسماعيل صافي بقلق وخوف :: اه . طيب اتصالك دلوقت يعني ايه مناسبته ساندي :: مفيش ياحبيبتي بس محتاجة اقعد معاكي .. اصلي فكرت لو انا قولت ل نور علي اللي شفته جايز جدا .. لا هو مش جايز هو اكيد انتي والاستاذ اسماعيل تبقوا من بكره بره الشركة صافي حاولت تبان انها متمالكة اعصابها لكنها خايفة ومتوترة جدا وكلام ساندي صح مليون في المية طيب ممكن اعرف بس انتي عاوزة مني ايه ساندي :: نتقابل ونتكلم ده لو معندكيش مانع صافي :: نتكلم في ايه ساندي :: لما اقابلك بقي .. ها ايه رائيك فاضية دلوقت ؟ صافي :: دلوقت ؟ انا لسه راجعة من الشركة .. ساندي :: طب مانا لسه راجعة .. طيب خلاص نخليها بالليل صافي :: ماشي بالليل يكون احسن ساندي قفلت وصافي بعد المكالمة بقت عمالة تلف في الشقة زي المجنونة ومش عارفة تعمل ايه رنت علي اسماعيل لقت تليفونه مقفول بقت زي اللي عليها بيضة .. خايفة جدا تترفد.من الشركة مقدرتش تستني ل بالليل واتصلت تاني بساندي وقالت ليها خلاص هي مستعدة تقابلها ساندي :: هلبس ونتقابل .. تحبي نتقابل فين صافي :: طيب هو ينفع نتقابل عندي ساندي :: اه ينفع بس جوزك ؟ صافي :: جوزي في شغله وحتي لو جه وانتي عندي مش هيضايقنا ساندي :: خلاص انا هلبس دلوقت وهخرج وانا ماشيه هكلمك صافي :: ماشي صافي قفلت معاها ولبست هدومها وانتظرت تليفون ساندي توتر وخوف ورعب من المقابله لكن كان جواها شعور ان ساندي هتستغلها لكن في ايه مش عارفة …….. شوقي :: سكرة .. يا سكرة سكرة :: ايوة يا شوقي بيه شوقي :: أنا مش قولتلك طول ما احنا لوحدنا في الفيلا ومفيش حد عاوزك تتعاملي معايا علي انك ست البيت وانا خدامك سكره :: ماهو يا شوقي بيه مش قادرة العين عمرها ما تعلى ع الحاحب شوقي :: علي فكره انا طلبي ده بجد . انا عاوز كدة وعاوزك كل ما نكون لوحدنا تشتتميني وتطلبي مني ابوس رجلك سكرة :: ماهو يابيه شوقي :: مفيش بيه انتي مش بتفهمي وراح نازل تحت رجليها وفضل يبوس فيها ويلحس صوابعها.. انا عاوز اكون كدة.. افهميني.. وكمل بوس ولحس في رجليها سكرة :: طيب خلاص طالما انت اللي عاوز كده .. بوس رجل ستك يا… شوقي :: قوليها بقي سكرة بخجل وهي بتضحك من جواها علي شوقي . يا كلبي ….. الساعة 8 المغرب امل قاعدة في الصاله مشغله التليفزيون ومحمود ابنها نايم علي الكنبه بيتفرج علي كارتون الباب اتفتح ورجب دخل رجب :: ازيك يا محمود عامل ايه دلوقت محمود :: الحمد *** امل :: ايه عملت ايه رجب :: ركبنا نص الرفوف ولسه بكره هنكمل امل :: يعني الصنايعية مشيوا رجب :: اه مشيوا امل :: اجبلك فاكهة من بتوع سايكو رجب :: لا انا هقوم اخد دوش الاول وبعدين اتعشي امل قامت تعمل الاكل لرجب علي ما استحمي وخرج . اكل وشرب الشاي .. امل :: ماتيجي ندخل اوضتنا انا ليا مزاج اسمع باقي حكايتك امل دخلت الاوضة وطلعت اندر من بتوعها وقميص نووم وحطتهم قدام رجب اللي دخل وقعد علي السرير امل :: البس دول يا متناك رجب :: هههههه انتي لسه هايجة امل :: اه هايجة اوي رجب :: تصدقي انا كمان هايج من ساعة ما عرفت ان سايكو ناكك امل :: طب قوم ياخول البس دول علي ما انا كمان اخرج اعملي كوباية قهوة واجي رجب :: ايه ده علبه السجاير دي بتاعة مين امل :: بتاعتي .. نزلت اشتريتها رجب :: انتي خلاص قررتي تدخني علي طول امل ابتسمت وقالت:: اه امل خرجت عملت فنجان قهوة ورجعت لرجب لقته قاعد مستنيها وهو لابس قميص النوم امل :: شكلك حلو اوي يا متناكة بقميص النوم . ناقص بس تحلق شعر جسمك كله رجب :: لسه مفكر في اني احلق شعري امل :: طب ما تقوم تشيل شعر جسمك كله رجب :: دلوقت ! امل :: اه دلوقت رجب قلع تاني لبس مراته من عليه ولبس تيشرت وشورت ودخل الحمام .. حلق شعر جسمه كله .. مسبش شعره في جسمه كله ورجع ل امل اللي كانت مولعة سيجارة وقاعدة مستنيه الخول بتاعها رجب دخل وقلع التيشرت والشورت ووقف قدام السرير ل امل وهو بيلف بجسمه كله وبيفرجها علي جسمه امل حطت السيجارة في الطفايه وقامت لرجب يخرب بيت امك .. انت بعد ما حلقت شعر جسمك بقيت ولا المرا وريني كدة يا خول طيزك وفتحت بأيدها طيزو امل :: من حقهم ينكوك يا خول .. ايه ده . ده خرمك باين للاعمي انك مفشوخ نيك وراحت ممشيه صباعها علي خرم طيزو ومبعبصاه يلا يالبوه البسي الاندر والقميص واحكيلي عند امجاده يا متناكة رجب لبس الاندر وبعده القميص وطلع عالسرير جنب امل وبدأ يحكي ليها مر الاسبوع وكنت عرفت ازاي افك التكييف وانضفة وجه الوقت اللي المفروض نروح فيه لفيلا مكرم بيه قبلها بيوم لقيت الاسطي سيد بيتصل بأكرم بيه وبيقوله علي ميعادنا بكره ومكرم بيه قاله اه الصبح الاسطي سيد قالي انت اللي هتيجي معايا انا هوصلك للفيلا وانا هسيبك هناك علشان عندي مشوار ولما تخلص تستناني وانا هاجي اخدك امل :: اه بعد ما مكرم بيه ينيكك رجب :: انا مكنتش فاكر كدة انا كنت فاكر اني رايح انضف التكييفات امل :: وطلع مكرم هو اللي هيسلك تكييفك ويكيفك رجب :: احلي تكييف ههههههه دخلنا انا وسيد قابلنا مكرم بيه في الجنينه كان قاعد بيشرب قهوتة قعدنا معاه وخلي الخدامة بتاعتة تجيب ليا عصير مانجا ولقيته طلع علبه صفيح لونها دهبي من جيبه وطلع برشامة لونها ملونة بتلات الوان وقالي خد دي اشربها مع العصير بصيت عليها وعلي شكلها ابتسمت اول مرة اشوف برشامة بالشكل ده سيد قالي :: دي هتخليك مركز جدا ابلعها ..وقال ل مكرم .. طب مفيش حباية ليا مكرمة ادلة تلات حبيات وهو بيقوله تدلل انت يا ابو السيد بلعت الحباية بالمانجا وانا بردو مش فاهم وسيد شرب قهوتة مكرم بيه اخد سيد علي جنب ولمحت مكرم بيطلع له فلوس امل :: اه دي حبايه علشان وهو بينكك متجبش لبنك بسرعة وتفصل . ده عاوزك طول القعدة معاه هايج رجب :: **** ينور عليكي ياخبره هههههه امل:: انا بردو اللي خبرة يا خول دانت طلعت خبره كبيرة في المنيكة ياخول .. كمل يا كسمك هههههه وبعدين سيد مشي بعد ما وصاني ان مكرم بيه مينفعش ازعله وانه اي حاجة يطلبها مني اعملها كل ده كنت فاهم انه بيتكلم عن الشغل سيد مشي ومكرم بيه قالي تعالي بقي اوريك الشغل اللي هتعمله دخلنا الفيلا جوه وكانت بالنسبالي جنه عمري ما شوفت حاجة بالشكل ده .. اتوهمت بالاثاث والوسع بتاعها والديكورات اللي فيها اخدني ولقيته دخلني اوضة النوم بتاعته وقالي انا بس هستأذنك ادخل بس الحمام وبعدين اجيلك بصيت لقيت فيه تكييف في الاوضة . تخيلت انه جايبني الاوضة علشان انضف ده بس هو مقالش اعمل حاجة غير اني استناه الحمام كان في الاوضة والباب بتاعها ازاز شفاف والمفروض فيه ستارة الغريب بقي انه مقفلش الستارة وبدأ يقلع هدومة كلها شفته من بره وحسيت بنار في جسمي وبقيت عمال اشوفة وهو بيستحمي ومنظر زبه قدامي جنني .. نفسي اقوم وادخل معاه واخليه ينكني علي ما مكرم بيه خرج كنت انا استويت وبنطلوني اتخرق سيلان من هيجاني اللي مكنتش اتوقعة نهائي ان مكرم بيه خرج من الحمام عريان ملط وزبه قدامه مدلدل ولقيته قرب مني ووقف قدامي وحط ايده علي شعري وقال قوم حبيبي روح الحمام وخد دوش بصيت له مش عارف اقول ايه وفضلت قاعظ مكاني ردد الكلمة تاني ومد ايده قدام ايدي قومت زي ما طلب مني ودخلت الحمام قلعت هدومي كلها وانا مكسوف . بس كنت خلاص فهمت سيد بعتني له علشان ينكني امل :: احساسك كان ايه رجب :: هيجان ابن متناكة وزبي كان واقف مش عاوز ينام كأنه حديدة امل :: ده اكيد بسبب البرشامة اللي اخدتها رجب :: ده اكيد طبعا بس بردو انا شفت زبه من هنا وجسمي كله سخن وطيزي حسيت فيها هيجان من جوه ابن متناكة .. هيجان من خرمي من جوه واصل لزبي دخلت الحمام وقلعت ونزلت تحت الدوش ويدوب بحط شامبو من العلبه اللي قدامي ولقيت الباب بيتفتح ومكرم بيه دخل ووقف ورايا ولزق فيا حسيت بزبه بين فلقات طيزي وايده بتحضني . لقيت جسمي كله ساب وطيزي بتفتح وتقفل عايزه تبلع زبه وايده راحت لبزازاي ومسك حلماتي وبقي عمال يفرك فيهم وزبه دخل علي خرم طيزي.. حسيت بسخونيه رغم ان المايه نازله علي جسمي وداخله بين زبه وبين خرم طيزي الا مكنتش مبرده حاجة وكنت هايج عالاخر وراسي لقيتها بترجع لورا بتسند عليه وايده بتفرك وتفرك في بزازي وزبه مدقور في خرم طيزي بدأت احرك طيزي وانا هايج زي الست الشرموطوطة وادفع خرم طيزي علي راس زبه اوي لقيت ايده نزلت ومسك زبي وقفش فيه اووي وحضني اووي وشفايفة عماله تبوس في ضهري وخدني لغاية ما لزقني في الحيطة ورفع رجلي الشمال لفوق بأيد وواقفةعلي رجلي اليمين وبأيده من تحت مسك زبه وبدأ يدخله في طيزي اول ما حسيت بزبه بيشق طيزي وبيدخل جوايا حسيت برعشة بنت متناكة في جسمي كله وحسيت ل اول مرة اكلان في بزازي وحرقان في خرم طيزي وزبي هايج اوي دخل زبه كله في طيزي . حشرو كله جوايا ولقيت حضني من وسطي بقوة رهيبه وبدأ يدفع زبه اللي كان اصلا كله جويا ويعصرني بينه وبين الخيطة ويسحب زبه براحة من طيزي ويرجع تاني يدخله للاخر يسحبه ويرجع يدخله فضل اكتر من خمس دقايق وهو بينكني بالوضع ده .. بعدها طلع زبه من طيزي ولفني وخلاني سندت بضهري علي الحيطة ولزق فيا وهو بيحضنني وزبه بقي ببن وراكي داخل تحت بيضاني وزبي في مدقور بطنه .. حضني اووي وهو بيبوس شفايفي . فضل يبوس شفايفي كانه بيبوس مرة ويسحب لساني ويمص فيه وبعدين نزل لتحت رقبتي يبوس وهو هايج عليا ونزل لحلماتي وبقي عمال يمص فيهم ويرضع ويعضعض في حلماتي ويشدهم حسيته في الوقت ده كانه بينيك مره مش ولد وليقته رفعني من تحت بأيده وشالني وبدأ ينزلني علي زبه وانا بأيدي من ورا من تحت بقيت لظبط معاه راس زبه علي خرم طيزي لغاية ما زبه بقي قصاد خرمي وراخ منزلني عليه اول ما زبه دخل في طيزي ونزلت عليه لقيت نفسي ل اول مرة اروح لشفايف راجل زيي واخدهم وافضل ابوس فيه وامص فيهم كاني جوزي وانا مراته وهو عمال ينزل بوسطه لتحت ويطلع لفوق وزبه داخل خارج في طيزي شوية وراح واخدني وهو شايلني ونزل بيا عالارض ونيمني علي ضهري علي الارض رفعتلي رجلي وهو ساحبني من وسطي وبيشدني عليه وشغال فيا نيك شويه ولقيت ايده مسكت زبي وبقي عمال يدعكلي فيه وهو بينكني وانا بتاوه واتشرمط ساب زبي وانا كملت بأيدي دعك في زبي وانا في قمة هيجاني لكن الغريب زبي مجبش لبن رغم المدعكة اللي شغاله فيا والهيجان الرهيب اللي كنت فيه بعد ما مكرم اتكيف من الوضع ده خلاني نمت علي الارض علي بطني تحت الدوش وطلع فوق مني والمايه نازله علينا قعد علي وراكي تحت طيزي وفتح طيزي بأيدو الاتنين ونزل بزبه علي خرم طيزي وبقي عمال يفرش لخرم طيزي من غير ما يدخله . بعدها ساب طيزي اللي قفلت علي زبه وايده مسكت زبه وغرز راس زبه في طيزي ونام فوقي وبدأ ينيك فيا تاني وهو نايم فوقي وبدأت انا تاني اتلوي تحت منه من هيجاني واطلب منه ينيك فيا وينام عليا ويفشخني كنت هايج ومش شبعان وبقيت بقفل خرمي علي زبه علشان ميسحبش زبه من طيزي ويفضل ينيك فيا قام من فوقي ومسكني من ايدي وخرجنا من الحمام عريانين لغاية السرير لقيته نيمني علي طرف السرير ورفع رجلي وحط مخط تحت طيزي وبقيت مقلوب وخرم طيزي قصاد مرمي بصره نزل وفضل يلحس خرم طيزي وهو ماسك زبي وعمال يدعك فيه ووصوابعة تبعبصني مرة صباع ومرة اتنين وتلاته لغاية ما دخل اربع صوابع في طيزي فشخني حرفيا وبعدها راح قايم وسحبني لبره السرير اوي وكنت هقع ورفع رجلي ودخل زبه جوه طيزي في اللحظة دي مقدرتش اقاوم الهيجان ولقيت زبي منزل شلال لبن ومكرم مسك زبي وهو مدخل زبه جوايا وبقي عمال يضربلي عشرة لغاية ما نزلت لبني كله وبصباعة بيشيل اللبن من بطني وزبي وبحطهولي في في بوقي ببلع لبن زبي من ايده وهو كمل فيا نيك فضل ينيك فيا وانا لسه هايج مش شبعان من زبه اللي داخل خارج يحك في جدران طيزي بعدها قالي فلقس علي طرف السرير طلعت وفلقست له ولقيته فتح طيزي وتف فيها وبدأ يبعبصني بصباع واتنين لغاية ما حط بردو اربع صوابع ويلف صوابعة جوه طيزي ويوسعها اكتر ماهي واسعة وبعدين مسكني من لحم طيزي ودخل زبه لكن المرة دي مش نيك علي طول وسريع ايده مسكتني من لحم طيزي وهو مدخل زبه جوايا . وبقي عمال يسحب زبه للاخر ويرجع بقوة يدكه في طيزي وصوت تسقيف لحمة في لحمي بيعلي وصوت اهاتي يجلجل في الاوضة وانا بتناك بالقوة دي والمتعة الرهيبه دي فضل مكرم بيه ماسكني وعمال يسحب زبه من طيزي ويرجع يدخله جويا بكل قوة ورزع وبعدين حضني من وسطي ولزق فيا وهو بيشدني عليه وبدأ النيك بقوة اكبر وسرعة متواصله وحسيت انه هيموتني من شده مسكته فيا وهيجانة عليا وحسيت في لحظة بلبن سخن مولع بينزل في طيزي .. لحظة عمري ماهنساه وانا حاسس بنافورة لبن سخن بينزل في مطيزي ومعدتي وبعد ما طلع زبه حسيت بخرمي بيفتح وبيقفل لوحده ومش عارف اتحكم فيه امل :: يحرق ميتين ام كدة..انت هيجتني رجب:: وانا اعمل ايه . دانا لما افتكرت هجت عالاخر امل :: كمل ياخول …………. ساندي اتصلت علي صافي وقالت ليها انها راكبه اوبر تلت ساعه وهتبقي عندها وكان جوزها فادي جه من شغله وصافي قالت له زميلتها في الشغل جاية ليها ونبهت عليه ميخرجش عليهم ويخليه في اوضة نومهم بعد نص ساعة ساندي اتصلت عليها وقالت ليها انها تحت البيت صافي فتحت باب الشقة وانتظرتها لغاية ما طلعت سلمت عليها ودخلتها اوضة الضيوف وسألتها تشربي ايه ساندي :: لا مش مهم انا مش جاية اضايف لكن الجايات هتبقي كتير اكيد تبقي تشرب بعدين صافي قعدت وانتظرت ساندي تتكلم ساندي طبعا انتي عارفة انا شفت ايه صافي :: اه عارفة ساندي :: ده حلو توقعت هتنكري وتقولي اثبتي والكلام ده مع اني لو كلمت نور وحكيت ليها اللي شوفته مش هتكدبني وقرار رفدك انتي اسماعيل هتمضيه قبل ما اخلص كلامي صافي :: طبعا انا عارفة الكلام ده وواثقة منه .. فياريت تقولي طلباتك علشان متقوليش ل نور وتطردني ساندي :: برافو . انتي زي ما توقعت علي فكرة ذكيه وذكية جدا وده هيريحني ويريحك كتير ساندي :: طبعا انتي اكيد شوفتي الفيديوهات اللي اتسربت لشوقي بيه صافي :: وانا ايه علاقتي بيهم ساندي :؛ لسه بقول عليكي ذكيه .. عموما انتي شوفتيهم صح صافي :: ومين مشافش الفيديوهات دي ساندي :: انا .. انا مشفتهمش .. المهم صافي :: اه ياريت تقولي المهم ساندي قامت واتمشت في الاوضة وهي بتبص في كل ركن فيها نسيت اقولك شقتك تجنن وزوقك تحفة صافي :: ميرسي ساندي :: طيب انا شاكة ان اسماعيل يعرف كل بلاوي شوقي وكل التعاملات اللي بيعملها شوقي من ورا الشركة انا مش شاكة لا انا متأكد ان اسماعيل علي درايه كاملة بيها صافي :: لا دي انا معرفهاش ساندي بصت ل صافي ووطت عليها وقالت .. وانتي بقي عايزني اصدق ؟ ودانا شفته بعيني وهو مخليكي موطيه واندرك مقلوع وسانده بأيدك علي مكتبه وهو مدخل زبه في كسك من ورا عايزة تفهميني انك مش عارف اسماعيل يعرف ايه .. طب ازاي صافي بعصبيه وايه علاقة ده بده مش فاهمة ساندي :: هششش مبحبش الصوت العالي انا في بيتك عيب صافي :: طيب انا مطلوب مني ايه بالظبط ساندي :: كدة احبك .. عاوزة اعرف كل حاجة يعرفها اسماعيل ..عن تعاملات شوقي اللي لحسابه من بره الشركة وكمان عاوزة اوصل للبنت اللي شوقي كان معاها في الفيديوهات من الاخر كدة انا متأكدة ان فيه بلاوي حصلت وبتحصل صافي :: طب وانا اضمن منين اني مش هترفد من الشركة بعد ما اعملك اللي انتي عايزه ساندي :: كلمتي .. هي الضامن الوحيد ليكي وبيكي او من غيرك انا هوصل للكل المعلومات اللي عايزها صحيح هو انتي مرتبك كام صافي :: عشرين الف ساندي :: مبلغ كبير ويستحق انك تعملي اي حاجة علشان تحافظي علي التلاتين الف صافي :؛ انا قولت عشرين ساندي :: لا ماهو هيبقي تلاتين الف صافي فرحت .. طيب خلاص موافقة بس اديني وقت اجمع المعلومات ساندي :: علي فكرة نسيت اقولك جسمك جامد اوي عجبني.. يلا انا همشي دلوقت ولينا كلام كتير مع بعض ………… رجب :: بعد ما مكرم جابهم فيا قام وراح مولع سيجار ورن علي الخدامه تطلع ليا اكل الخدامة جابت الاكل ودخلت علينا واحنا عريانين انا عريان زي ما امي ولدتني ومكرم بيه قاعد علي كرسي هزاز مولع سيجار وقدامه زجاجة خمره وكاس وبيشرب الخدامة دخلت حطت الاكل وخرجت ولقيت شوقي بيقولي كل قومت بصيت علي الصنية لقيت ما لذ وطاب من الاكل فراخ ولحمة ورز وطبيخ بطاطس ولسان عصفور اكلت وبعدها بسأله هو الاسطي سيد هيجي امتي قالي يجي براحته لسه بدري قومت علشان البس هدومي طلب مني اسيب هدومي مكانها وافضل عالسرير زي ما انا فضلت في مكاني اكتر من نص ساعة ومكرم بيه قاعد علي الكرسي الهزاز بتاعة قدام شباك كبير من الالوميتال بيبص علي الجنينه شوية ولقيته قام ووقف قدامي وقالي تعالا حبيبي مص زبي… قومت ووقفت علي ايدي وانا مفلقس واخدت زبه بين شفايفي امص وارضع فيه وايد مكرم بيه مسكاني من شعري وبقي عمال يدخل زبه ويخرجة وكأنه بينكني مش بيخليني امص لدرجة انه دخل زبي للاخر وكنت حاسس اني خلاص هشرق ومش عارف اتنفس بعدها لقيته قالي تعالا حبيبي نزلت من علي السرير وخلاني وقفت قدام الشباك وشي ناحيه الجنينة وضهري ناحيته وجاب زجاجة فيها سائل زي الزيت ودلق علي ظهري وعلي طيزي . وحط علي زبه وغرق ايده وراح لزق فيا من ورا ومسك زبي ملاه زيت وبقي عمال يدعكلي فيه وهو لزق فيا وزبه مع الزيت والاحتكاك بخرم طيزي هيجني ورجع خرمي ينبض وينفض واحس بخرمي بيفتح ويقفل وزبه اخترق طيزي ودخل جويا ولقيت مكرم بيه لزقني في الزجاج بتاع الشباك وهات يا نيك في طيزي وخرمي وايده بتضرب لحم طيزي اللي بيرج مع الصوت بتاع الطرقعة فضل زبه يدخل فيا ويخرج وانا بقفل طيزي علي زبه وكاني رافض خروجة من طيزي ولقيت ايده الاتنين دايسه علي راسي عصراها في زجاج الشباك وانا فلقست له وبقي شغال يدخل ويخرج زبه بكل قوة شوية ولقيت الخدمة فتحت الباب ودخلت الغريب ان مكرم بيه موقفش نيك فيا ولا هي اتصدمت وكأن اللي بيحصل عادي ومتعودة عليه انا بتناك وبتوجع وعيني علي الخدامة اللي لقيتها قفلت الباب وبدأت تقلع هدومها امل :: هي الخدامة دي كانت صغيرة في السن رجب :: في حدود اربعين سنه امل :: كمل حصل ايه يابن المتناكة يا مهيجني رجب الخدامه قلعت كل هدومها و فضلت بس بالاندر ولقيت مكرم شدني بعيد عن الشباك ولقيت الخدمة جت قدامي ونزلت علي ركبها واخدت زبي بين ايدها تدعك فيه وبعدين اخدته جوه بوقها شعور تاني مختلف اللي حسيت بيه .. هيجان مهما حكيت عنه عمري ما هقدر اوصفة . لما واحدة ست تمص في زبي وتلحس في بيضاني وواحد ورايا مدخل زبه في طيزي وشغال فيا نيك فضلت هي تمص وتلعب في بيضاني وتلحس فيهم ومكرم بيه ماسكني من وسطي وشغال فيا نيك شويه وراح منيمني علي ع السرير علي ضهري والخدامة طلعت فوق وشي ونزلت وهي جايبه الاندر بتاعها علي جنب ونزلت بكسها علي لساني ومكرم بيه رافع رجلي لفوق وهي راحت مسكهم بأيدها وهو راح مدخل زبه في طيزي وايده مسكت زبي وانا مسكتها بأيدي من وسطها ونزلتها اكتر وبدأت الحس كسها مكرم بينكني وهي ماسكة رجلي وهو ماسك زبي بيدعكة وبينكني وانا بلحس كسها .. وفجأءة لقيت اللي بتعمل حمام مايه جوه بوقي سابت رجلي ومكرم مسكهم وكنت اتغرقت من مية كسها وبلعت بما فيه الكفاية من مايتها وبدأت الحس تاني كسها شوية ومكرم خلاني نمت علي بطني وفلقست له وهو طلع فوق السرير ووقف ورايا ونزل بزبه علي خرمي ودخله والخدامه قعدت قدامي وهي فاتحة رجليها ليا وقربت كسها مني ورجعت الحس تاني كسها ايد مكرم بيه الاتنين حضنني من وسطي وشغال فيا نيك لغاية ما حسيت للمرة التانية شلال لبن نازل جوه طيزي . نمت علي بطني ونفس الشعور بخرمي الهايج وهو بيفتح ويقفل وبينزل اللبن من طيزي علي بيضاني وعلي الملاية ……. وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع والثلاثون من قصة اولاد الذوات اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء ٣٥ …….. ساندي مشيت من عند صافي و صافي قاعدة بتفكر تعمل ايه بس اكيد العرض اللي عرضته ساندي مش وحش بالعكس جميل جدا لكن ازاي تقدر تحمي نفسها من الشغل اللي كان بيتعمل عن طريقها دي ممكن لو كشفت عنه اقل حاجة تترفد فيها فادي دخل وقعد قدامها علي كنبه الصالون وسألها .مين دي ؟ صافي :: دي ساندي مرات اخو نور فادي :: نور دي مرات شوقي صح صافي :: ايوة فادي :: ودي جاية ليكي ليه ؟ صافي :: بتهددني اني اسيب هترفد من الشركة لو معملتش اللي عاوزه فادي :: وايه اللي هي عايزه.. ثم هي تهددك بأي صفة مش دي اللي لسه متوظفة جديد وجايه معاها صافي :: اه هي .. وتقدر بسهوله ترفدني علي فكرة فادي :: طب ايه اللي عايزه صافي :: بتهددني انها هتقول ل نور انها شافتني في مكتب و اسماعيل وكان بيعمل معايا فادي :: بيعمل ايه ؟ صافي :: اللي بيعملوه المتجوزين فادي في رد غريب ومش متوقع :: وهي شافت فعلا ولا بتقول كدة صافي رفعت راسها وهي مستغربه بجاحته فادي :: مقصدش انا اقصد انها يعني بتكدب ماهو اكيد انتي مش هتعملي ده صافي :: طيب ما تيجي نتكلم بصراحة كدة وعالمكشوف دلوقت هي جت وهددتني اني لو مقربتش من اسماعيل وشوقي وجبت ليها اخبارهم واللي بيعملوه في الشركة هترفدني ومن الاخر كدة علشان اقرب منهم لازم انام معاهم .. يعني اتناك يافادي من اسماعيل واتناك من شوقي لو عملت اللي هي عايزه مرتبي هيبقي من عشرين الف ل تلاتين الف ها ايه رائيك مانا مش هقرر لوحدي ارفض ولا اوافق فادي سمع الرقم تلاتين الف وسرح فادي :: انتي متأكدة هتخلي مرتبك تلاتين الف صافي :: اه متأكدة . ها اعمل ايه فادي :: انتي عارفة زياده ١٠٠٠٠ جنيه لو دخلنا بنصهم جمعيه هيبقي معانا في فترة زمنيه مبلغ حلو اوي ممكن نجيب شاليه في الساحل.. يااااااه دي باين كدة هتلعب معانا صافي :: تمام كدة معناه انك رافع قرونك وعادي فادي :: ياحبيبتي ماهو مبلغ بصراحة صعب يترفض ثم انتي فاكرة اني مش عارف اللي بينك وبين شوقي مانتي كنتي قاصدة تخليني اشوفك وانتي معاه في الفيلا بتاعته ولما بات معاكي هنا ودخلت لقيته نايم عريان وانتي عريانه جنبه صافي :: لا كنت عارفة انك عارف بس مكنتش اتوقع انك بجح اوي كدة وقرونك مرفوعة اوي عموما حلو اننا علي نور وصراحة كدة كدة اجيب اللي اجيبه هنا واتناك براحتي فادي :: طبعا ياقلبي .. براحتك جدا كمان صافي :: تمام صافي طلعت تليفونها ورنت تاني علي اسماعيل اسماعيل :: الو ايوة ياصفي صافي :: تليفونك اتفتح يعني كان بيديني مقفول اسماعيل :: جايز عيب شبكة .. ايه صافي :: مفيش بس عاوزة اسألك مفيش جديد ؟ اسماعيل :: لا مفيش **** يستر لو ساندي بلغت نور دي جايز فيها رفد لينا صافي :: لا متقلقش انا كلمت نور من شوية والدنيا تمام .. وسيب حوار ساندي عليا انا هصاحبها اسماعيل :: ياريت لحسن انا فعلا قلقان مش علشان الرفد .. انتي عارفة انا معايا اللي يسترني مدي الحياه وممكن استقل بنفسي عادي جدا .. بس انا عاوز اوصل للي في دماغي وخايف ساندي توبوظلي تخطيطي صاافي :: لا متخفش .. المهم هتجيلي البيت اسماعيل :: طب انا كدة كدة قريب منك ايه رائيك اجيلك دلوقت صافي بصت لجوزها فادي وهي مبتسمة اه تعالا وبالمرة اوزع جوزي علشان نقعد براحتنا اسماعيل :: مش قولتلي عاوزه يشوفك وانتي بتتناكي صافي :: اكيد .. تعالا بس كل حاجة هتحصل اسماعيل :: تمام يبقي هو جنبك صافي قفلت معاه ودخلت الاوضة وفادي دخل وراها .. صافي قلعت هدومها والكلوت والسنتيان ولبست اندر فتله وسنتيان شفاف وقميص اصفر فوق الركبه فادي :: هو جاي دلوقت صافي :: اه مش شايفني بجهز له فادي :: يعني امشي ولما يمشي ترني عليا صافي :: تمشي تروح فين ؟ لا ياقلبي دانت تقعد وتتفرج عليا وانا بتناك.. زي مافرجتك كدة عليا في فيلا شوقي فادي :: عاوزني اقعد معاكم صافي :: لا مش للدرجادي .. انت هتستخبي ياقلبي في اي اوضة واحنا لما ندخل اوضة النوم انا هسيب ليك الباب مفتوح فادي :: طب وليه اتفرج صافي :: علشان تشوفني.. هو انت مش كنت بتقولي ديما واحنا بنتخيل علي السرير انك نفسك تشوفني بتناك فادي :: ماشي ……. تليفون امير بيرن وكان نايم فوق سندس في اوضة البواب وندي وياسمين بره بيتفرجوا عليهم وبيصورهم امير شال زبه من طيز سندس وطلع التليفون من جيب بنطلونه المرمي ع الارض :: دي مامتك الو ايوة يا طنط ساندي :: ايه يا واد انت جنبك حد امير :: ايوة يا طنط .. ساندي :: طب ينفع تجيلي الفيلا .. هايجة وعايزاك امير سكت شوية ومش عارف يرد ويقول ايه ساندي :: ايه مش هينفع امير :: طيب خلاص هاجي اخدك حاضر وقفل معاها سندس :: في ايه امير :: مفيش بس مامتك بتقول انها راحت الفيلا تجيب شوية حاجات وعايزني اروح اجيبها بالعربية سندس :: وليه انت يعني ما تاخد اوبر امير :: طب ايه نكمل ؟ سندس لبست بنطلونها .. نكمل ايه بقي .. ماما فصلتني امير جاب بنطلونه من الارض ولبسه وندي وياسمين بسرعة جريو وطلعو من الجنينه ع الفيلا علي اوضتهم …….. شوقي :: الو يا اسماعيل اسماعيل :: ايوة يا شوقي بيه شوقي :: البت ليلي بالليل تجبها الساعة ١١ بالليل في شقة مدينه نصر وتقولها تعمل حسابها هتبات في الشقة اسماعيل :: ماشي شوقي :: واعمل حسابك بقي في أكل واللذي منه مايه ومزة اسماعيل :: اعتبره حصل …….. رجب :: جه سيد في اليوم ده على المغرب كان مكرم بيه فشخني نيك بس تأثير البرشامة كان لسه عامل مفعوله معايا وكنت لسه هايج رغم ان طيزي كانت شوية وهـ تسبلي الدين مكرم بيه اداني خمسين جنيه وقالي تعمل حسابك كل ما اطلبك من سيد تجيلي .. هنركب تاكسي وتخليه يوصلك وانا هبقى احاسبه سيد واحنا ماشيين كان عمال يهزر معايا ومبسوط مني لان مكرم بيه ل اول مرة يديلة ١٠٠ جنيه غير فلوس الصبح وقالي اني هبقي فتحة خير عليه وسألني تحب تروح على طول ولا تروح المخزن بصراحة كنت عاوز اروح علشان كنت هموت وانيك صفاء اختي اينعم كنت هروح القي امي واحتمال أبويا بس ساعات كنت بنكها وهما بره روحت وانا مبسوط جدا بالفلوس اللي اخدتها ولقيت ابويا قاعد في البيت وتعبان ومش عاوز يجيب العلاج علشان بعشرين جنيه روحت وبوست دماغة وطلعت الخمسين جنيه وقولتله النهاردة الاسطي طلعني شغل في فيلا واحد كبير اوي وخلاني فكيت التكييفات لوحدي ونضفتها .. والراجل صاحب الفيلا اداني خمسين جنيه علشان عجبه شغلي لا امي ولا ابويا كانوا مصدقين من الفرحة واخذت من ابويا الروشته ونزلت جبت له العلاج كان ب١٨جنيه ورجعت له ٣٢ جنيه قلت لاختي انا داخل انام شوية وتيجي ورايا اختي كان بقي عندها ١٣ سنه تقريبا وكان جسمها بدا يفور وبزازها بدأت تكبر.. وطيزها من صغرها كبيرة اختي هي كمان بقت مدمنة زبي وكسها بقي واسع وطيزها كمان كانت بتاكلها و مبقتش زي زمان بتتوجع من زبي أمي سألتني هتاكل فقلت لها لا صاحب الفيلا اكلني . انا هموت وانام قولت ل امي هاتيلي الشورت امي جابت ليا الشورت وقلعت هدومي ولبست الشورت . كنت متعود انام بس بالشورت ودخلت انام وبعد شوية اختي قالت انها عاوزه تنام ودخلت ورايا وامي قعدت مع ابويا في الاوضة بتاعته قلت لاختي بصوت عالي وزعيق اقفلي الباب عاوز اتخمد يابارده النور ضرب في عيني ومسكت اختي وقلت ليها تقولي قوم اقفله انت اختي سمعت كلامي وقالت كدة فأمي خرجت جري تشتم اختي وتقولها اخوكي تعبان ياباردة ما تقفلي الباب وامي اللي قفلت الباب اطمن وروحت هاجم علي اختي وطلعت فوق منها واخدت شفايفها بين شفايفي وانا هايج اوووي وزبي داخل بين وراكها وهي لابسه الترنج طلعت رفعت الترنج القطعة اللي فوق وعريت بزازها ونزلت امص فيهم وارضعهم وزبي مدقور في كسها وعمال ازنقه فيها اوي بأيدي من تحت نزلت الشورت بتاعى وطلعت زبى ودقرتو في كس اختي وانا فوقها وفضلت اغرز زبي في كسها وهي لابسه الترنج وشفايفي بترضع حلمات بزازها الصغير طلعت بعد كدة فوق اختي وقعدت علي ركبي وهي نايمة تحتي وحطيت زبي علي بوقها وخليتها تمص زبي اختي اتعلمت تمص زبي وبقت محترفة وايدي بتفرك حلماتها بعدين نزلت وقلعتها البنطلون والاندر ودخلت بين وراكها .. علي كسها الصغنون الناعم والمنفوخ دخلت له بلساني وبقيت عمال الحسه وافتح كسها بصوابعي و أدخل لساني جواه كسها وبعدين قومت ودخلت بين رجليها وحطيت زبي علي خرم كسها وبدأت ادخله جواها كس اختي الصغنون بلع زبي كله جواها ونمت فوقها وانا ماسكها من ركبها وضاممهم عليا وبقيت عمال انيك فيها كنت كاتم صوت آهاتي اختي بشفايفي وزبي داخل طالع في كسها وانا في قمة هيجاني بقيت بنيك صفاء زي المجنون الهايج وشغال ارزع فيها بكل قوة فيا وبعدين طلعت زبي وقولت ليها نامي علي جنبك صفاء نامت علي جنبها وحطت ايدها علي بوقها وانا نايم وراها وعمال امشي زبي علي كسها من ورا وبعدين بدأت ادخله فيها براحة .. لغاية ما زبي كله بقي جوه كسها الصغنون حضنتها وانا لزق فيها ومدخل زبي وبقيت عمال احرك زبي ووسطي وارجع لورا وادفع وسطي بزبي بقوة في كسها واختي حاطة وشها في المخدة خايف تتاوه فضلت انيك فيها شوية وبعدين نزلت ولحست كسها وخرم طيزها بلساني ورجعت تاني نمت وراها. بس المرة ده دخلت زبي في طيزها كل مرة زبي في الاول بيدخل بصعوبه في طيزها لكن بمجرد ما بيكون جواها وابدأ النيك فيها كانت طيزها بتوسع وزبى ب يدخل ويخرج بسهولة وبدأت انيك العاهرة الصغيرة وانا حاضنها و ضاممها عليا وشغال نيك فيها بنيك في اختي وانا بتخيل مكرم بيه بينكني وبينكها زاد هيجاني وبدأت اسحب زبي من طيز اختي وادخله في كسها وانيك وارجع اسحبه من كسها وادخله في طيزها شوية من النيك في كسها وفي طيزها روحت قايم ومنيهما على بطنها ورفعت بطنها ورفعت وسطها وركبتها من ورا دخلت زبي في كسها وهي نايمة بجسمها كله معدا طيزها مرفوعا لي وانا فوقها وساندي علي درعاتي وعمال انيك وانيك في كسها وبعدين دخلته في طيزها وكلمت نيك فيها .. واتخيل ان اختي بتتناك من مكرم بيه فضلت انيك في اختي في طيزها لغاية ما جسمي كله تشنج وحسيت بمتعه رهيبه في كل جسمي وانا بجيب لبني في طيزها نزلت فوق منها وانا ببوس فيها في رقبتها وتحت ودانها وفي خدوها و خليتها تنزل تمص زبي وبعدها قومت لبست الشورت بتاعي وهي لبست وانا نمت امل :: يابن الفاجرة يارجب .. رجب :: وجوز الفاجرة امل :: فاجرة ايه ياخول دانا مجيش فيك حاجة .. انا عايزة اخلي سايكو ينيكك رجب :: لا مش هينفع علي فكرة اي حد من المنطقة امل :: ليه ؟ رجب :: كون انك تتناكي فده عادي هيقولو مراته مستغفله جوزها لكن انا اتناك دي ممكن بسببها نمشي من المنطقة بفضيحة امل :: طب انا عاوزة اشوفك بتتناك .. رجب :: هيحصل بس متستعجليش …… جرس الباب ضرب صافي :: ده اكيد اسماعيل .. ادخل الاوضة دي ومتخرجش منها غير لو لقيتنا روحنا اوضة النوم فادي راح الاوضة و وارب الباب وصافي راحت فتحت ل اسماعيل اسماعيل اول ما شافها مكنش مصدق القميص اللي لابساه ده قميص نوم اسماعيل فضل متنح كده ل صافي صافي وهي مبتسمه :: اية هتفضل واقف كدة كتير .. ما تدخل اسماعيل بصوت واطي :: انتي متأكدة ان فادي جوزك جوه صافي :: ايوة وعارف كمان انك جاي و هتنكني .. بس هو مستخبي في الاوضة التانية ومش هيطلع غير لما ندخل اوضة نومي .. لما تدخل اتغزل في جسمي بصوت عالي اسماعيل دخل :: ايه الحلاوة دي .. يخرب بيتك يا صفصف انتي جامدة اوي صافي :: انت لسه شوفت حاجة اسماعيل :: مانا جاي علشان اشوف صافي :: انا بقي هروح اجيب المايه والمزة اسماعيل :: كمان داحنا يومنا هيبقي عنب ومسك صافي من وسطها وقرب منها وايده نزلت علي طيزها اسماعيل :: يخرب بيت طيزك .. ملبن .. هو فادي بيقدر عليكي ازاي صافي :: لا مانا مش شبعانه منه وعايزك انت تشبعني اسماعيل :: دانا هخليكي تتصلي بالمطافي صافي دخلت جابت ازازة خمره من التلاجة وجابت تلج ومزة وقعدت جنب اسماعيل اللي شدها عليه واخد شفايفها بين شفايفة وايده راحت تفعص في بزازها كل ده وفادي بيتفرج علي مراته من ورا الباب وهايج عالاخر وهو شايف ايد اسماعيل ماسكه طيز مراته صافي مسكت ازازه الخمرة وصبت كاسين كاس ليها وكاس ل اسماعيل وبدأو الشرب لغاية ما صافي سخنت وقامت وشغلت اغاني وبدأت بالرقص ووسطها يتمايل وبزازها تترج قدامها واسماعيل قام ومسكها من وسطها وبقي عمال يبوس ويحضن فيها وايده بتحسس علي ضهرها وبزازها وفادي ورا الباب عيونة علي مراته وزبه واقف علي اخرو ايد صافي راحت لزبه وبدأت تتحرك بشويش وبراحة لغاية ما زب اسماعيل وقف تحت ايدها . وطلعت بأيدها الاتنين دوفكت الحزام بتاعة والسوسته نزلتها وزقت اسماعيل وقعدته علي الكنبه ونزلت علي ركبها قدام ركبه ودخلت ايديها جوه بنطلونه وطلعت زبه وبصت وراها لفادي وغمزت له وهي مبتسمه ورجعت لزب اسماعيل ونزلت عليه بشفايفها اخدته زبه جوه بوقها وزب فادي جوزها هيفرقع من جوه بنطلونه وهو شايف مراته بتمص زب اسماعيل قدامه صافي قامت ومسكت ايد اسماعيل وخلته وقف وراحت بأيدها منزله بنطلونه علي الاخر هو والبوكسر بتتعو ومسكته من ايده وخدته وراحت بيه لغاية العمود اللي في نص الصاله وقصاد الاوضة اللي مداري فيها فادي جوزها خلت اسماعيل وقف وسند ظهره على الحيطة وهي نزلت على ركبها وكدة فادي هيشوف زب اسماعيل وهو بيدخل في بوقها وصافي بصت تاني وعنيها جت في عيون فادي وكلها هيجان وقربت من زبه وهي مسكاه بأيدها وبتدعك فيه وطلعت لسانها وبدأت تلحس الراس وتنزل بلسانها تلحس حوالين الراس وعيونها علي جوزها اللي طلع زبه وبدأ يدعك فيه ساند بيده على حلق الباب صافي لسانها نزل لبيوض اسماعيل وايده داخله بين خصلات شعرها امممم امممم .. زبك حلو اوووي يا سمعة.. عسل .. عايزة افضل كده امص فيه والحس بيضانك اااااه.. اااه .. ياخرابي علي زبك يا سمعة وطلعت تاني واخدت راس زبه جوه بوقها وبقت عماله تمص وترضع وايدها بتدعك في زبه قامت و قلعت الاندر بتاعها وحذفته علي جوزها وقلعت القميص ورمته قدامها وشدت اسماعيل من ايده ووقفت هي مكانه جسمها ناحيه العمود وووشها ناحيه جوزها وهي بتبص له وشيفاه بيدعك في زبه واسماعيل مسكها من وسطها وصافي رجعت ايدها لورا وفتحت طيزها بأيدها وهي بتقوله دخل زبك في كسي .. نكني يا سمعة.. عاوزه زبك ينيك كسي الهايج اسماعيل :: نفسي كان جوزك يبقي هنا صافي :: ليه ياحبيبي اسماعيل :: علشان يشوفني وانا بنيكك صافي :: طب يلا يا قلبي . نكني .. وحط زبك في كسي .. انا تعبانه اووووي اسماعيل بيمشي زبه علي كس صافي وبعدين بدأ يدخله جواها واحدة واحدة وبشويش . وفادي من هيجانه جاب لبنه مقدرش يمسك نفسه زب اسماعيل دخل جوه كس صافي اللي مسكت العمود بأيدها الاتنين وهي مفلقسه واسماعيل عمال ينيك فيها ويدخل ويخرج زبه في كسها ااااه ااااه.. ااه ااااااه . اوي اوي . اوي . اوي ياسمعة.. نكني اوووي . اه اه اه اه اه اه .. اوووف اووووف اسماعيل بينزل لتحت ويسحب زبه وقبل ما يطلع نصه يرجع تاني يدخله في كس صافي ااه ااااه.. حلو النيك ده .. حلو .. حلو .. اااااحححححححح اححححححح اوووف اووووف .. كمان .. نيكني .. نيكني .. ا ايييييييييييي اييييييييييي اسماعيل شال زبه من صافي وصافي لفت له وسندت بضهرها علي العمود وبقت عمالة تبص علي جوزها وعنيها في عنيها واسماعيل رفع رجلها اليمين وبدأ يمشي زبه في كسها من تحت ويفرشه وبعدين راح نزل بوسطه اوي وظبط الراس علي فتحة كسها وراح مدخله اااااااحححححححح.. ااااااححححححح نكنييييي نكنيييبي .. ياحلاوة زبك في كسي ياجماله.. ياجماله. يالهوي . يالهوي عليه وهو في كسي .. نيكني . نيكني اسماعيل رافع بأيد رجلها وزبه عمال يدخل ويخرج .. وبعدين نزل رجلها وحضنها وشفايفة راحت لشفايها وبقي عمال يزنق ويحشر زبه عالواقف جه كسها وصافي بتاكل في شفايفة اكل فضل اسماعيل ينيك فيها وبعدين صافي طلبت منه يدخلو الاوضة دخلت الاوضة وفادي خرج ووقف في مكان قريب ورا الباب اسماعيل قعد علي طرف السرير وصافي طلعت فوقه .. وشها لبره وضهرها له وشافت فادي واقف بتفرج.. عضت علي شفايفها وشاورت له بصباعها علي زب اسماعيل اللي واقف تحت منها وهتنزل عليه . وبدأت فعلا في النزول لغاية ما راس زبه دخلت جوه كسها وراحت قاعده عليه . عيونها علي جوزها الهايج وايدها سانده علي رجل اسماعيل من تحت وبزازها مدلدلة تحتها وبدأت تتحرك بجسمها حركات دائرية وهي بتتأوه وبعدين تطلع لقدام وترجع لورا اااااي اااااي .. زبك جوه كسي .. مولعني يا سمعه.. زبك بيعمل فيا ايه اسماعيل :: بينيككك صافي :: بينكني اووي اسماعيل :: اووي اوووي في كسها ياشرموطة صافي :: انا لبوتك ومتناكتك وشرموطتك يسمعتي صافي بقت عماله تطلع وتنزل علي زبه وكل شويه تعض لفادي علي شفايفها وتطلع لسانها يلحس شفايفها.. وايديها تفعص في بزازها وهي رايحة وجايه بكسها علي زب اسماعيل واسماعيل راح حضنها من وسطها وقام بيها وبقي نايم فوقها وهي تحته نايمة علي بطنها وبدأ ينيك بكل قوته فيها والسرير بيتهز بيهم وصوت صراخ صافي تحت منه عالي جدا لدرجة ان فادي كان خلاص علي وشك انه يجري ويحلق مراته من تحت اسماعيل ااااااه.. ااااااه.. براحة برااااحة. مفتري مفتتتتتري انت . اي اي اي اي اي اه اه اه اه اوووف اووووف . مش قادرة مش قاااردة اححححح احححححح اسماعيل قام من فوقها وصافي قامت ونامت له علي ضهرها واسماعيل دخل بين فخادها وركب زبه في كسها وفتح رجليها عالاخر وبدأ ينيك فيها للمرة التاني فادي وهو بيتفرج على مراته لبنه ينزل على الأرض والمرة دي صافي شافت لبن جوزها بينزل عالارض غرقها صافي هاجت اكتر لما شافت جوزها بيجيب لبن ….. اسماعيل ساب رجليها ونام فوقها وايدها حضنته وبدأت بضوافرها تخربش ضهرو وهو عمال ينيك فيها وينزل بكل جسمه ووسطه دك في كسها ولسه هيقوم من عليها علشان يجيب لبنه بره لكن صافي فضلت حضنه وهي بتقوله جيب في كسي .. جيب لبنك في رحمي يا سمعة . عاوزه لبنك يحبلني . اااااه ااااااه.. اوووووف .. ايوووه ايوووه.. لبنك سخن اووووي .. لبن نازل مولع في كسي اسماعيل نام فوق صافي وهي حاضنه وكسها بـ يحلب زب اسماعيل ………. ساندي :: ايه القصة اللي انت بعتهالي دي امير :: بتاعة انثي من نار ساندي :: اه دي ولعتني امير :: بس ايه رائيك مش احلي من الافلام ساندي :: تعرف انا عمري ما قريت قصص سكس علي طول بتفرج علي افلام بس القصة دي خلتني هايجة بطريقة بنت وسخة . اسفة في اللفظ.. دانا كنت ناقصة اضرب كسي بالشبشب بسبب هيجانه امير جاتله هستريه من الضحك بسبب اللي قالته مرات خاله ساندي :: بس انت ليه بتقرا النوعية دي من القصص أمير :: هي القصص فيها نوعيات. ساندي :: اكيد زي الأفلام ماهي فيه منها دياثة وفيه منها سحاق وفيه منها شواذ ودي محارم اخ بينيك اخته ومامته امير:: انا القصة بس شدتني ولما قريتها مقدرتش اسيبها غير لما اخلصها ساندي :: انا بردو مقدرتش انام غير وانا مخلصة القصة وهي كمان خلصت عليا امير :: وعملتي ايه لما هجتي ساندي :: يوووه دانا جبت خيارة وفضلت انا وهي للصبح امير :: ههههههه تعرفي ان دمك عسل ساندي :: وانت جميل اوي . ايه رائك ما اعمل انا اختك وانت تعمل دور اخويا امير :: يسلام ساندي :: بجد انا قريت القصة دي وهيجتني اووووي وبيتهيئلي عمري ما هنساها امير :: وانا كمان هيجتني ساندي :: خلاص اعتبرني اختك امير :: ندي ولا ياسمين ساندي :: ايه ده هو انت عاوز تتخيل اخواتك بجد؟ انا اقصد اللي في القصة امير :: اه انا فكرتك بتتكلمي عن ندي وياسمين ساندي :: ده واضح كدة ان فيه انااااا في الموضوع امير :: لا خالص بس انا اللي فهمت غلط ساندي سرحت شوية وقالت لما اشوف دماغة .. امير :: ايه سرحتي في ايه انا فعلا دماغي مفيهاش حاجة ناحيه اخواتي ساندي :: لا بس انا عجبتني الفكرة .. وعايزة احس اني اختك بجد وانت اخويا وهتنكني اامير :: اممممم ساندي لمحت بعنيها زب امير واقف وهاج من الفكرة ها.. قولي بقي نتخيل مين فيهم .. عايزني ابقي ياسمين ولا ندي امير :: انتي اللي هتبقي اختي فاختاري انتي ساندي :: يابنى افهم انا عايزك انت اللي تهيج عليا .. غمض عنيك كدة واسرح وقولي لو انا اختك وانت بتنيكني عاوزني ابقى مين فيهم .. ندى الياسمين امير غمض وفكر تلات ثواني وقال تبقي ندي ساندي :: لا غمض تاني وتخيل وقولي ليه اخترت ندي .. تخيل انك في البيت ليه اخترتها امير غمض عيونه وسرح سرحة طويلة وبدأ يقول علشان جسمها .. بزازها اكبر وطيزها ديما مرسومة في لبسها. وكتير لما بدخل عليها الاوضة وتكون لابسه قميص نوم بلمح الكلوت بتاعها مرسوم عليه كسها ساندي كدة فهمت دماغ امير وليه بقرا قصص المحارم خصوصا قصة أنثى من نار ساندي :: خليك مغمض وقولي .. ايه اكتر لبس بتحبه في ندي امير :: البجامات خصوصا الحرير ولما تكون لابساها ع اللحم .او القمصان القصيرة .. لكن عندها قميص اصفر ديما بتلبسه ده اكتر قميص بحبها فيه ساندي :: وايه اكتر حاجة نفسك ندي تعملها امير :: تدخل عليا الاوضة وانا نايم وتلعب في زبي وتمصه واصحي من النوم وهي بتمص زبي ساندي خليك مغمض اوعى تفتح ساندي راحت فتحت الدولاب بتاعها ولبست قميص نور اصفر قصير وملبستش تحت منه اندر ورجعت قالت له تخيل نفسك نايم بقي وانا ندي ودخلت عليك وانت نايم وبدأت تتحسس بيدها علي زب أمير وتمشي ايدها براحة و بشويش وبعدين فكت زرار بنطلونه . ودخلت ايدها تحت البوكسر وطلعت زبه وبدأت تمشي ايدها براحة عليه لغاية ما زب امير وقف ونزلت وهي حاطة ايدها تحت زبه ونزلت بشفايفها وبقت عماله تبوس فيه ولسانها خرج وبدأ يتحرك نزول وصعود وفوق الرأس . وبعدين رفعته بأيدها واخدته بين شفايفها وقعدت تمص فيه وترضع وتمص وترضع في اللحظة دي امير فتح عنيه لقي ساندي لابسه قميص نوم وبزازها طالعة منه قام وراح قالع بنطلونه كله والتيشرت وراح واخد ساندي ونيمها على السرير ونام فوقها واخد بزازها بين شفايفة يمص ويرضع فيهم وساندي فتحت له رجليها وقالت له نكني يا امير .. نيكني انا تعبانه اوووي امير نزل بشفايفة علي فخادها وبقي عمال يبوس فيهم ودخل لكسها ملقهاش لابس اندر وكسها منتوف وناعم دخل عليه وبدأ يلحس فيه ساندي :: انا اختك يا اميرة.. انت بتعمل ايه يا مجنون امير :: بعمل ايه يا شرموطة. بلحس كسك كسك اللي مجنني تحت البناطيل .. ساندي :: انا اختك مين امير :: انتي ندي اللبوة .. وانا هدخل زبي في كسك وهنيكك ياشرموطة ساندي :: هتنيك اختك.. هتفتحني امير :: اه هنيكك .. انا زبي هيموت ويدخل في كسك امير بقي بيعض في كس ساني ويشفطة .. قام وراح فاتح رجليها وهو بيدخل بين واركها وحط زبه في كسها ساندي :: انت بتعمل ايه يا مجنون .. انت كدة هتنكني. لا لا يا امير .. طب دخلو براحة .. ااااه ااااه امير .. امير .. نيك اختك براحة نيك اختك براحة علشان خاطري. زبك بيوجعني اوووي امير بقي بينيك ساندي بعنف اللي قدرت تلغي تفكيرو وتخليه يتخيل انه فعلا بينيك اخته ندي زبه بينيك فيها بكل قوته وساندي لفت رجليها حوالين وسطه علشان تحس بزبه اكتر وهو بيفشخ كسها نيك امير :: قومي يا متناكة ساندي :: هتعمل ايه تاني فيا امير :: هنيك طيزك ساندي:: طيزي يا امير.. هتنيك اختك حبيبتك في طيزها امير :: شد ساندي وخلاها تنام علي بطنها وبأيده من تحت رفع وسطها ونزل يشم في طيزها ويلحسها وبعدين قام علي ركبه وتف علي ايده وحط علي راس زبه وعلي خرم طيز ساندي وبعدين حط زبه علي طيزها وبدا يدخلو ساندي :: براحة .. براحة. بيوجعني .. اختك طيزها ضيقة … اووووف ..اوووف اي اي اي اي . لا لا لا لا . اااايي ااايييي امير علشان خاطري براحة . زبك تخين اووي اوووي اايييي امير عمال ينيك ساندي في طيزها وهو متخيلها ندي وبينيك اووي وبقوة وبسرعة نيك ودخول وخروج متتالي ورزع وصوت لحم بيخبط في لحم وساندي هايجة وبتدعك في كسها من تحت لغاية ما امير جاب لبنه في طيزها وفضي كل لبنه فيها وبعدين ارتمي عالسرير وحط ايده علي وشه وساندي قامت ومسكت زبه ونامت علي فخده وفضلت ترضع في زبه وترضع بواقي اللبن من زبه وعيونها علي فادي ومبتسمه وهي بترضع زب اسماعيل ………. وبكدة نكون خلصنا نهايه السلسلة الاولي من قصة اولاد الذوات بقلم عادل المتميز اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء السادس والثلاثون ……… امير روح ساندي البيت اللي مكنتش ارتاحت من ساعة خروجها من الشركة يدوب كانت روحت البيت وبعدين نزلت قابلت صافي وبعدها طلعت علي الفيلا بتاعتها اتناكت من امير ولسه بالليل هتقابل شوقي في الفيلا اخدت دوش ونامت نور صحيت من النوم علي الساعة سته المغرب اكلت لقمة وقعدت ما مامتها وباباها وبناتها شوكت :: تحبي اكلم شوقي دلوقت في اجراءت طلاقك بهيرة :: طلاق ؟ نور :: ايوة يا ماما طلاق .. يعني انتي متخيله ايه بس انا بقول استني شوية شوكت :: ليه .. انا مش شايف اي داعي يخلينا نستني نور :: بابا بصراحة كدة انا اللي عملت شوقي بعد مكنش حيلته اي حاجة بهيرة بصت ل ندي وياسمين وقالت ليهم اتفضلو انتوا يابنات علي اوضتكم ندي وياسمين طلعو اوضتهم شوكت :: كملي يا نور انا سامعك نور :: بصراحة انا عاوزة اخد كل حاجة بأسم شوقي قبل ما يطلقني شوكت :: من حقك وانا كنت عاوز اعمل كدة بس قولت ده ابوه اولادك .. سهله ابعتله وامضيه غصب عنه علي كل حاجة بيع وشراء ليكي نور :: لا يابابا .. حقي انا اللي هجيبه وبطريقتي شوكت :: اللي هو ازاي طريقتك نور :: بعدين يابابا وتأكد اني لو احتجت مساعدتك اكيد هطلبها منك بهيرة :: ليه يابنتي ما هتتفصلي منه اتفصلي كدة مش لازم حقك وحقه وانتي مش محتاجة للي معاه نور :: اللي معاه مش حقة يا ماما .. ده حقي وحق اولادي انا مش محتاجة اه بس اولادي اولي بحقوقهم شوكت :: خلاص وانا هفضل معاكي وفي ضهرك.. لو حابه تعرفيني لو مش حابه بردو براحتك وبردو هبقي معاكي وفي ضهرك نور :: هي ساندي فين مش ظاهرة بهيرة :: جت من ساعتين كانت بره وطلعت نامت نور :: ليه كانت فين بهيرة :: بتقول كانت في الفيلا بتاعتها حتي امير هو اللي راح جابها شوكت :: صحيح انا كلمت معرض العربيات اللي بتعامل معاه واشتريت عربيه لنور.. مينفعش تروح الشركة من غير عربية نور:: و**** يابابا انا فكرت في الموضوع ده وكنت ناوية اخد رائيك فيه شوكت :: بكره تاخديها او هي تروح لو انتي مش عاوزه تاخدها . العربية في المعرض يدوب هتممضي العقد نور :: لا اروح معاها وبالمرة ممكن اشوف عربية تانية واغير بتاعتي شوكت :: وماله شوفي اي عربية تعجبك وخديها وانا هبقي احول له تمنها ابقي بس كلميني من هناك لو عربية عجبتك نور :: **** يخليك لينا **** .. طيب انا مخنوقة شوية .. هطلع اتمشي شوية في الجنينة شوية وساندي خارجة من الفيلا قابلت نور نور :: رايحة فين ساندي :: نسيتي ولا ايه ؟ رايحة اقابل شوقي نور :: و**** انا كنت نسيت خالص .. طيب لما ترجعي تعدي عليا في اوضتي كدة كدة بكره الجمعة ومفيش شركة الصبح ساندي :: ماشي خلاص همشي انا بقي علشان الساعة بقت سبعة وانا ميعادي معاه سبعة اصلا نور :: هتروحي بأيه ساندي :: هاخد اوبر نور :: واوبر ليه .. استني اجبلك مفاتيح عربيتي نور :: طيب ماشي و**** انا كنت عاوز اطلبها بس اتحرجت نور :: اتحرجتي ليه انا اصلا مقررة اجبلك عربية تبقي بتاعتك وبابا سبقني وحجزلك عربية بكره نروح نجيبها ساندي فرحت :: بجد و**** نور:: اه و**** بجد ولا مش فاضيه بكره نجيبها ساندي باخبر لا فاضيه طبعا ولو مش فاضيه افضى ليها .. و باست نور وقالت ليها منحرمش منك ولا من عمو شوكت نور دخلت جابت مفاتيح عربيتها ل ساندي وساندي اخدت العربية ومشيت وهي ماشيه شوقي اتصل بيها وقالت له انها في الطريق جايه له …… امير قاعد في الاوضة بتاعته ومضايق من اللي عمله مع ساندي وانه اتخيل معاها انه بينيك اخته نور وطبعا عمال يسأل نفسه ساندي دلوقت هتاخد عنه فكرة زي الزفت وانه عايز ينيك اخواتك وفجاءة بدأ يسأل نفسه هو صحيح ايه ده ؟ هو انا ليه اتخيلت اختي ندي .. هو انا معقول زباله كدة.. هو انا فعلا بهيج علي اختي .. وبدأ يفكر فعلا في اللي بيعمله وانه دايما يبص علي اخواته وعلي لبسهم طب ازاي ده طلع وهو مكنش في دماغة عمره ما فكر بينه وبين نفسه في الجنس معاهم .. اشمعني مع ساندي. اسأله كتيرة دارت في دماغة ومكنش لاقي ليها اجوبة …… جون :: عادل عادل المتميز :: نعم ياجون جون :: هو انت بجد هتيجي تنيك سارة النهاردة عادل المتميز :: مأظنش .. سارة مقالتش ليا اجي جون :: بس هي امبارح وهي بتصورني قالت ليك انك هتيجي تنيكها قدامي عادل المتميز :: وانت عاوزني اجي انيكها ولا غيرت رائيك جون :: مش عارف .. عادل المتميز :: مش عارف ؟ مش ده يا خول اللي انت كنت عايزه جون :: اه ده اللي كنت عايزه ولسه عايزة . بس مش عارف ليه قلقان عادل :: وايه ياعرص اللي مخليك قلقان جون :: يعني اول مرة سارة هتتناك من حد غريب وقدامي مش عارف هي بعدها ممكن تعمل ايه عادل :: ولا هتعمل حاجة.. هي بس هتفضل تهزق فيك وتشتمتك خصوصا لما تجرب زبي وتعرف الفرق ياخول جون :: طب هو انت ممكن تنكني ؟ عادل :: لا انا مليش في الخشن ولا هيبقي ليا جون :: اممممم ماشي .. طب هي مقالتش حاجة عن المدير بتاعها عادل :: قالت ايه في ايه جون :: يعني ماقالتش ليك انها عاوزة تتناك منه عادل :: لا مقالتش جون :: طيب ما تكلمها دلوقت وتسألها هتيجي تنكها ولا لا عادل :: انتي عاوزني اجي صح جون :: بصراحة عاوز اشوفها وهي تحتك وزبك بيدخل في كسها عادل :: هتشوف متقلقش حتي لو مش النهاردة هيبقي قريب اقفل بقي عندي دلوقت شغل جون :: ماشي يا عادل ……….. امل :: انا عملت ليك العشا ياعم فوزي فوزي :: تسلميلي يا امل ومنحرمش منك اقعدي اتعشي معايا تعالا يا محمود اقع جنبي امل :: اقعد جنب عمك فوزي يا محمود محمود قام وقعد جنب فوزي وامل قعدت جنب محمود وقعدو اتعشوا مع بعض فوزي :: جوزك فاضل كتير له في توضيب المحل امل :: و**** ما اعرف يا عم فوزي بس بيقولي توضيب المحل ممكن يكون لسه قدامة عشر ايام فوزي :: كل يا محمود .. ان شاء **** يخلصه ويفتحة ويكون فتحة خير عليكم امل :: ان شاء **** ياعم فوزي الباب خبط وامل راحت فتحت الباب امل :: جبنا سيرة القط جه ينط فوزي :: حماتك بتحبك يارجب .. تعالا يابني كل لقمة معانا محمود شد كرسي وقعد معاهم وهو بيقول لا سلام علي طعام قعدو اكلو وامل بعد الاكل لمت السفرة وراحت عملت الشاي ورجعت فوزي :: امل طبعا قالت ليك علي اني كتبت ليها العمارتين بأسمها رجب :: و**** ياعم فوزي ده كتير اوي انا معرفش انت عملت كدة ليه فوزي :: لا مش كتير خالص علي امل وخد بالك منها دي ست متتعوضش .. ست اصيله وجدعة وطيبه واللي بتعمله مع حد متعرفوش ده اكبر دليل ان منبعها طيب امل :: **** يخليك ليا ياعم فوزي وميحرمنيش منك ولا من كلامك الحلو فوزي :: انت تعرف يا رجب العمارة التانية دي فين ؟ رجب :: ولا ياعم فوزي لا معرفش فوزي :: بعد ما نشرب الشاي هاخدك وناخد توكتوك واوريك العمارة دي عمارة كبيرة طالعة عشر ادوار كل دور فيه شقتين وكل شقة 120 متر صافي ده غير المحالات واسعة اوي يعني لو انت حبيت تفتح محل فيهم ليك او تنقل من محلك اللي هتفتحة لمحل فيهم هيفرق معاك اوي .. ده غير موقع العمارة واخده ناصيتين وفي ربع السوق يعني اللي داخل السوق معدي عليك واللي خارج منه معدي عليك وعلي فكرة بكره الصبح المحامي هيعمل ليكي يا امل ورقه فيها امضاء اتنين شهود زي ما طلبتي امل :: منحرمش منك ياعم فوزي فوزي :: اللي عملتيه معايا انتي وجوزك ميتئلش بمال الدنيا .. وانا كدة كدة لما هموت مش هاخد حاجة معايا انتي وجوزك والواد محمود ده اولي رجب :: **** يبارك لينا في عمرك يا عم فوزي فوزي :: طيب انا هقوم البس جلبية نضيفة وانت يارجب يابني وقف توكتوك رجب :: فيه حاجه فكرت فيها وهنعملها بالليل امل :: حاجة ايه رجب :: هتتصلي بالواد سايكو تقولي له ان محمود تعبانوان محمود محتاج حقنه ضروري من الصيدليه وانا مشيت من العشا روحت اشتري خشب للمحل اللي بوضبه واني احتمال ارجع عالفجر وانك كلمتيني وانا اديتك رقم سايكو وقولتلك اتصلي بيه خليه هو يجبلك الحقنة وياريت هو يجبهالك بعد ما يخلص القهوة امل :: انت عايزة ينكني وانت موجود وتتفرج ؟ رجب :: مش بس كدة . هفهمك لما ارجع امل :: لا فهمني دلوقت رجب طب تعالي نطلع بره وافهمك في الشارع امل خرجت مع رجب اللي قال ليها انا هكون جوه الشقة بتفرج عليه وهو بينكك وبمجرد ماسايكو يجيب لبنه فيكي هفتح الباب براحة واروح رزاعة علي اني جيت من بره وادخل عليكم واتصدم في المنظر اللي قدامي وواقفل الباب بالمفتاح واهدد سايكو باني هقتله وهقول انه اتهجم عليكي وحاول يغتصبك وهقول اني بحبك ومش هقدر اقول انك خونتيني واخليكي تلبسي جلبيه من بتوعك وبعدين اقطعها بأيدي واقوله انت اللي عملت كدة مانا مش هفضح مراتي وطبعا لو سبتك هتقول في المنطقة كلها انك نمت معاها برضاها ومراتي وانا هتفضح امل :: وهتستفاد ايه بده كله ؟ رجب امضيه علي وصلات امانه واقوله انا هسيبك ومش هقتلك لو مضيت لو مماضتش هقتلك امل :: طبعا هو هيخاف ويمضي رجب :: وساعتها اضمن انه مش هيفتح بوقه واخليه ينيكك وينكني وتحت تهديد الوصولات دماغك بقت الماظ يا كسمك فوزي خرج وامل قالت طب انا هطلع ياعم فوزي مفاتيح الشقة معاك فوزي :: ايوة معايا .. خدي اكل معاكي الاكل اللي جوه كتير واللحمة مش هاكلها كلها امل :: حاضر ياعم فوزي امل دخلت واخدت محمود ابنها وطلعت شقتها وعم فوزي ورجب اخدو توكتوك من بره وراحو العمارة رجب انبهر بالعمارة اللي بقت بتاعة مراته وفعلا موقعها جميل والمحلات بتاعتها واسعة جدآ بعد ما اتفرج علي العمارة عم فوزي قاله وديني اشوف محلك رجب اخد عم فوزي ووداه المحل بتاعة وفتحه .. وراح جاب اتنين شاي وقعدو شوية وبعدين قفل المحل وروح هو وعم فوزي ورجع اشتري دفتر وصلات امانه و روح شقته وشالهم في درج اسفل الدولاب …………...……. شوقي :: اهلا ساندي .. و**** انتي نورتي الفيلا النهاردة سكرة :؛ ازيك يا ست صافي صافي :: تسلم ياشوقي الفيلا منورة بيك الحمد *** يا سكرة انتي عاملة ايه وعيالك وجوزك سكرة :: كلنا بخير الحمد ***.. قهوتك زي ما انا فاكرة سكر زيادة صافي :: ميرسي يا سكرة شوقي :: اقفلي الباب وراكي يا سكرة وانا لو عوزتك هطلبك سكرة :: حاضر يابيه سكرة خرجت وشوقي قام من علي كرسي مكتبه وقعد علي الكرسي اللي قصاد ساندي شوقي :: بناتك عاملين ايه ساندي ،:: تمام و**** شوقي :: جلال فين صحيح نزل معاكى ساندي ،::: اه بس رجع تاني الموقع.. بيتهيألي ندخل في الموضوع علي طول شوقي :: تمام بس معلش ممكن فونك ؟ ساندي :: اشمعني شوقي :: معلش الكلام اللي هيدور بينا مش حابب يتطلع بينا فمعلش اديني الفون بس ساندي ابتسمت .. انت خايف اكون بسجلك ؟ شوقي :: اللي اتلسع من الشوربة ساندي :: مسكت الفون وقفلته خالص قدام شوقي شوقي :: تمام كدة ممكن بقي تحطيه علي المكتب و تاخديه وانتي ماشيه ساندي حطت الفون علي المكتب :: شوقي ممكن تقول اللي انت عاوز تقوله علشان الوقت كدة هيتاخر شوقي:: ماشي.. بصي يا سندي انا مش هنكر وهاجي معاكي صريح وواضح انا اللي كنت في الفيديوهات دي بس انا عاوز نور تفهم عكس ده لو ده حصل ونور سامحتني انتي هتبقي في حته تانية خالص ساندي :: اعرف طيب العرض اللي هتقدمه شوقي :: افهم من كلامك انك هتقدري ؟ ساندي :: قامت واتمشت في المكتب وعيون شوقي راحت علي طيزها وكان الاندر باين اوي تحت الجيبه السمني اللي لابساها ساندي وقفت قدام الشباك وقالت :: من ناحيه اقدر .. فانا اقدر وانت قولت كلمه في الشركة اني عارفة مصلحتي وانا فعلا مش عايزة غير مصلحتي شوقي قام هو كمان من مكانه ومشي ووقف قدام ساندي انتي هتاخدي من نور مرتب كام ؟ عشرة عشرين الف .. تلاتين الف ؟ ايه رائيك تبقي نائب مدير في شركة وتقبضي مرتبك سبعين الف ده غير العمولات والشغل اللي هتعرفي تجبيه للشركة ليكي نسبه من المكسب فيه ١٠في الميه.. لا نخليها ١٥ ومش بس كدة ده هيبقي في عربيه بأسمك ومرتب اول تستلمي الشغل شهرين فوق الشهر بتاعك ساندي :: يااااه ده العرض ده مستحيل يتفوت شوقي مسك ايدها :: انا عارف انه مستحيل يتفوت ساندي بصت على ايد اللي ماسكه ايدها وابتسمت له وقالت طب افهم ليه العرض ده كله علشان انت عاوز ترجع بس لنور شوقي :: سبق وقولتلك اني عارف انك ذكيه انا اللي يهمني من رجوعي لنور الشركة انتي عارفة الشركة دي رصيدها بس اللي في البنوك غير طبعا فلوس السوق اللي بره واللي في المينا واللي لينا ديون عند شركات الرصيد اللي موجود في الشركة ١٢٠ مليون دولار وزيهم في السوق ونقول نصهم لينا بره.. ده غير الفروع اللي في كل مصر ولينا فروع بره مصر في دول عربية وغير كمان اننا بنعمل شغل ووكلاء انديه كبيرة زي الاهلي المصري والاتحاد السعودي وكام فريق في دول عربية وافريقية الشركة كبيرة اوي ومينفعش نور تاخدها مني حتي لو كنت معاها شريك بنسبه اقل انا مينفعش اكون شريك ساندي شالت ايديها من ايد شوقي وهي مبتسمة كل ده وبتقولي وظيفة وعربية ومرتب سبعين الف شوقي :: انتي هتبقي نائب مدير وممكن تعملي شغل تلاقي مرتبك وصل ل200الف ساندي :: كل ده حلو . لكن لازم عالاقل جنبهم يبقي فيه شقة بأسمي ومبلغ حلو في البنك شوقي :: مش هنختلف هتقدري تساعديني ساندي :: انا لو مسعدتكش ابقي مجنونة شوقي :: خلاص تبقي مصلحتنا واحدة ساندي اتحركت في الاوضة وعيون شوقي علي حز الكلوت وطيزها المدورة البارزه وهي بتلف شافت عيون شوقي طالعة عليها ابتسمت له طب ايه مش هتشربنا حاجة نخب احتفالنا بالاتفاق شوقي :: بس كدة انا خوفت اعزم عليكي تشربي وسكي ساندي طلعت سيجارة :: ههههههههه طب معاك ولاعة شوقي جاب من المكتب الولاعة وولع لساندي السيجارة وفتح باب مكتبه الجرار ساندي :: شوقي .. اوعا سكرة تاخد بالها من الوسكي شوقي ابتسم :: لا متقلقيش وخرج ورجع بزجاجة وسكي وتلج وكاسين وقعد هو ساندي بتاع نص ساعة في المكتب يتكلمو عن اتفاقهم وساندي استأذنت انها تمشي شوقي :: تحبي تعدي عليا امتي علشان اجبلك عربيتك ساندي :: اشتريها انت علي زوقك بأسمي شوقي :: تحبي ارخصها انا.. مش هتاخد مني يوم في المرور وتستلميها بالرخصة ساندي :: ماشي ابقي كلمني وقت ما تحتاجنى اروح المرور شوقي لا مش هحتاجك كله بيخلص بالفلوس انتي مش هتبيعي علشان احتاجك ساندي :: طب بياناتي ؟ شوقي :: كفايه تبعتيهم واتس الليله وانا بكره هكلم حد يجبلي احلي عربية زيرو ليكي ساندي ابتسمت وخرجت من المكتب وهي مبسوطة هيبقى معاها عربيتين وايه الاتنين هيجولها في يوم واحد بكره نور هتشتري ليها عربيه .. وشوقي المغفل هيشتري ليها عربية شوقي بعد ما ساندي مشيت اتصل ب اسماعيل وقاله متنساش تبقي تحيب البنت ليلي شقة مدينة نصر.. انا الليله عاوز اسهر للصبح …….. الساعة 11 رجب قال ل امل اتصلي دلوقت بسايكو امل :: ماتصبر كمان ساعة ولا ساعتين بدل ما تطق في دماغه ويروح يجيب الحقنه دلوقت ويبقي مطر ينزل تاني للقهوة رجب :: هو بيقفل القهوة علي اتنين بالكتير تلاته .. خلاص نكلمة علي واحدة واحدة ونص علي الساعة ١٢ رجب معاه دهان بيأخر القذف دهن زبه وعلي الساعة واحدة ونص رجب قال ل امل اتصلي دلوقت امل اتصلت ب سايكو سايكو :: الو امل :: الو سايكو معايا سايكو :: ايوة مين معايا امل :: انا امل مرات رجب سايكو :: امل مين ؟ ورجب مين امل :: يوووه نسيت انك متعرفش اسمي انا ام محمود مرات رجب .. اللي كنت عندي في الشقه النهارده نسيتني و**** هزعل سايكو :: اااااه لا وانا اقدر انساكي بردو .. انني متتنسيش يا ام محمود امل :: طب بقولك ايه يا سايكو .. انا ابني محمود رجع سخن تاني وتعب وكلمت رجب كنت فاكره سهران في المحل طلع يا خويا في حته كدة نسيت اسمها راح يجيب منها مش عارفة خشب ولا فتارين و**** نسيت وقالي هيجي علي الفجر فكنت عاوزك بعد ما تقفل القهوة تعدي تجبلي اي حاجة للسخونية سايكو :: وماله عيوني يا ام محمود كدة كدة انا فاضلي نص ساعة واقفل .. لا انا هقفلهتدا حالا علشان خاطر عيون محمود وام محمود .. حتي بالمره نعيد اللي حصل الصبح امل بضحكة مرقعة ههههههه انا قولت كدة بردو .. هستناك علي نار يا سايكو امل قفلت ورجب اتبسط ان الخطة ماشيه تمام رجب فضل مستني علي نار ومحمود كان نايم علي الكنبه بره وامل دخلته الاوضه بتاعته وقلعت الجلبيه وقعدت بقميص النوم شوية والباب خبطت ورجب بسرعة راح مستخبي في اضه محمود وطفي النور وساب الباب مفتوح علشان وهو خارج يتفرج علي مراته الباب ميعملش صوت امل فتحت لسايكو ودخلته بسرعة وقفلت الباب واخدت منه العلاج ورمته عالارض سايكو :: ايه ده ومحمود امل :: انت صدقت .. دي حجة علشان اجيبك .. انا مصدقت جوزي هيجي بعد الفجر . وانا تعبانه وعايزك سايكو ان كان كدة كسم العلاج و حضنها وايده راحت لطيزها وبقي عمال يبوس فيهل ويحضن فيها وامل ايدها من تحت مسكت زبه وفضلت تهيج فيه وبعدين قالت تعالا ندخل الاوضة احسن محمود يخرج ويشوفك امل دخلت ووقفت جنب الباب وسايكو دخل وامل قفلت الباب وبعدين قالت لا هخليه موارب احسن علشان لو محمود صحي احس بيه ورجعت فتحت الباب وسابته موارب وراحت لسايكو امل بعد مادخلو الأوضة سايكو قرب منها وذنقها علي الدولاب بتاع اوحط ايده بين وراكها ( علي كسها ) وقرب بشفايفة علي شفايفها واخد بوسة طويلة وايده من تحت بتدعك في كسها رجب خرج من الاوضة اللي مستخبي فيها ومشي علي طرطيف صوابعة ووقف قدام الاوضة بزاويه ميقدرش سايكو يشوفو فيها سايكو فضل يدعك في كسها بصوابعة وشفايفة بتمص في لسانها لدرجة ان امل مقدرتش تقف علي رجليها اعصابها سابت وكسها بقي بيحرقها من شدة الأثارة وايدها هي كمان عرفت طريقها وكانت في لحظة علي زبه واهاتها بدأت تخرج وتجلجل في الأوضة ااااااه اااااااه .ااااااااااه اااااااااااااااااااااااه ايد سايكو راحت منزلة البنطلون بتاعه وراح ماسك بزازها بأيده وبقي بيمص في كل حلمة شويه. وامل سانده ضهرها علي الباب الدولاب وايدها بتحضن راس سايكو اللي مش شبعان من حلمات بزازها مص ورضاعة وفرك بصوابعة في الحلمة التانية رجب هايج وهو شايف مراته مع سايكو وهايجة عليه وهايج عليها وكان واحشه جدا التعريص وانه يشوف لمحه وهو بيتناك قدامه وامل بصت بره سافت رجب فقررت تداعب غريزه التعريص وتخليه يشوفها وهي لتلاعب زب سايكو بأيديها ونظراتها له لوحده هيجت رجب امل نزلت علي ركبها وهي بتبص لرجب بعد ما سايكو شبع من بزازها. وايدها عمالة تحسي علي زبه المنفوخ تحت البوكسر وراحت بسنانها تعض زبه عضات خفيفة من فوق البوكسر قامت واخدت شفايفة تاني بين شفايفها وبعدين لفت بطيزها ولذقت فيه وبقت بتتمايل شمال ويمين وتحك طيزها علي زبه وعيونها علي رجب ورجب عيونه هايجة علي مراته وايد سايكو بتفعص وتقفش في بزازها وشفايفه تمص لحمة ودانها ااااااااااااخ اااااااااخ .. اييييي اووووووو اوووووووف جميل جمييييببل. اااحححححححح ايده راحت لوسطها وهي فلئست وشغالة تتأوه وهي بتحك طيزها في زبه سايكو طلع زبه من البوكسر ونزل الكلوت بتاعها وراح نازل علي ركبة فتح طيزها بأيده ودخل بلسانة بعد مافتح طيزها بأيده وبقي عمال يلحس خرمها وامل ممحونة وبتتشرمط اوي وبتعض علي شفايفها وتغمز لرجب المعرص اللي بيدعك في زبه وهايج صوابع ايد سايكو نزلت علي كسها وبقي بيحرك صوابعة برررراحة ولسانة داخل في خرم طيزها اوووووووووف .. اااااااااااوف .. احححححححح ااحححححححححح .. جميل اوووووي .. دخل صباعك في طيزي .. اوووووووف ايوووه كدة ااااااايييييي ايييييب .. ايوووه كدة ياقلبي ..ااااااااااخخخخخخ سايكو قام وامل راحت نازلة علي ركبها ومسكت زب سايكو بأيده وهي وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها وهي ممحونة عليه اوي وعيونها بتاكلة اكل .. وتبص تاني لرجب وترجع تبص لسايكو ولزبه وقربت منه وبشفايفها بقت بتبوس فيه وعنيها باصة لعيون سايكو اللي كان بيمشي ايده علي شعرها ومستمتع اوي بالشرمطة بتاعتها وهي بتبوس زبه نزلت بلسانها تلحس في بيضانة وتطلع تاني علي زبه بلسانها لغايه الراس .. وبعدها اخدت زبه بين شفايفها وبقت بتمصة وتسحبة من بوقها براحة وترجع تدخلة تاني في بوقها وتمص وترضع في الراس سايكو نزل بأيده وخلاها تقف علي رجليها واخدها للسرير وحضنها من ورا ونزلها علي السرير وهي مفلئسة سندت بأيدها علي السرير وبأيده من ورا فتح طيزها وحط زبه علي فتحتة كسها وبدأ يدخل زبه براحة رجب هيموت ويدخل جنب مراته ويمسك ايدها وهي بتتناك.. هايج ومش قادر يعمل حاجة غير انه يتفرج ويدعك في زبه امل هايجة ان رجب هايج وهي بتتنام وصوت شرمطتها كان عالي اااااااااييييييب ايييييييي اووووووووو بررراحة ياقلبي . برااااحة اووووووي زب سايكو بقي بالكامل في كسها من ورا. ونزل راسها علي السرير بأيده وبقي عمال يدخل زبه في كسها ويسحبة براحة. وامل بتولول تحت منة. من المتعة الرهيبة اللي حاسة بيها مسكها من وسطها واتملك فيها وبقي بينكها برتم اسرع وصوت ارتطام لحمة في لحم طيزها وبيضانة المدلدلة رايحة جاية تخبط فيها شوية وسايكو قعد علي السرير وامل قعدت علي زبه وبقي وشها له وضهرها ل رجب ولبست زب سايكو جوه كسها وهي قاعده عليه وحضنت سايكو من رقبته واخدت شفايف سايكو تمص فيهم وتتحرك برحة اوي لقدام ولورا وهي قاعدة علي زبه وسايكو ايده مسكاها من وسطها وبيساعدها تتحرك لقدام وهي راكبة زبه بعد ما شبعت من شفايف سايكو بدأت تقوم براحة وترجع تقعد علي زبه وبصوابع ايدها بتفرك في حلمات بزازه فضلت قاعدة تتناك من زبه شوية حلوين وبعدين سايكو خلاها نامت علي جنبها وهو نام وراها ودخل زبه جوه كسها وبقي سايكو عمال ينكها نيك خفيف وكل شوية امل تبص لرجب جوزها وهي هايجة وسايكو ماسكها من وسطها وعمال ينيك فيها وفجاءة مهدي النيك وسحب زبه وراح رازع زبه مره واحدة في كسها خلاها قالت اااااااه في اللحظة دي رجب زبه نزل شلال لبن من هيجانه علي مراته وسايكو فاشخها نيك فضل سايكو ينيك في اما اللي دخلت المود تاني بسرعة وزب سايكو داخل خارج في كسها بسرعة ولما عرفت ان سايكو خلاص هيجبهم قالت له اوعي تشيل زبك . هاتهم في كسي سايكو مسكها جامد اوي ودخل زبه بكل قوتة في كسها ورجليه اتخشبت وقذف حممة البركانية جوه كسها وامل بتعض في شفايفها من المتعة وهي حاسه بلبن سايكو السخن جواها رجب مشي علي طراطيف صوابعة وفتح باب الشقة براحة جدا ورجع قفله بقوة وهو بينده علي امل سايكو اتنفض من عليها وقبل ما ينزل من علي السرير كان رجب قدام باب الاوضة وامل بتغطي جسمها بالملايه وهي بتلطم علي وشها وبتقولي يالهوي يالهوي وسايكو مش عارف يتكلم وشخ علي نفسه مايه رجب بص عليه لقاه شخ علي نفسه بجد من الخوف وجسمه بيترعش ومش قادر يقف رجب عمل فيها منصدم وبيقولها ليه.. ليه يا امل .. بتخونيني .. انا هتجنن . هو انا بحلم .. معقول .. ومع مين .. مع الكلب ده .. امل :: صوتك يا رجب هتفضحني .. دانا مراتك حبيبتك رجب :: مراتي وحبيبتي .. وعمل نفسه بيعيط ليه يا امل ليه دانا بحبك .. وانتي عارفة اني مقدرش اقتلك .. مقدرش اعيش من غيرك.. ليه .. بتخونيني ليه وانت وراح رايح عليه وماسكه من قفاه انا هقتلك .. امل . بلاش يارجب .. بلاش مشيه والنبي .. هتفضحني رجب :: اه امشيه وكان محصلش حاجة.. يلا امشي .. سايكو لسه بياخد هدومة من الارض . رجب :: لا لا .. لو مشيته هيفضحني ويفضحك امل :: لا مش هيتكلم .. مش انت مش هتتكلم يا سايكو سايكو بيعيط وبيحلف انه مش هيجيب سيرة لحد وانه مش هيطلع هنا تاني وهيمشي من المنطقة كلها بس يسبوا يمشي وفضل يلطمم على وشه ويقول انا ايه اللي طلعني هنا رجب :: لا لا لا مضمنش .. انت اكيد هتفضحني وتفضح مراتي سايكو :: و**** ما هتكلم رجب:: انت تقعد مكانك لغاية ما افكر هعمل فيك ايه رجب سحب سكينه موجودة على طرابيزه جنبه بره و سحب الكرسي وقعد قدام سايكو نص ساعة مش بيتكلم غير ليه يا امل .. انا تخونيني .. شويه ورجب ،قاله مفيش غير حل واحد يخليني اضمن انك مش هتفضحنى سايكو :: اي حاجة تطلبها مني هعملها رجب :: هتمضي علي وصلات امانة الوصلات دي هتفضل معايا تخليني اضمن سكوتك سايكو :: أمضي . المهم امشي من هنا رجب :: بطاقتك ياض سايكو :: حاضر .. حاضر ياعم رجب سايكو مسك بنطلونه وطلع منه المحفظة وايده بتترعش وهو بيطلع البطاقة رجب :: اهدي .. علشان تعرف تمضي وانتي قومي اعملي له لمون سايكو :: لا مش عاوز .. انا عايز امشي رجب :: هتسمع الكلام وهتشرب امل خرجت ومثلت دور الخايفة من رجب وهي بتعدي وخرجت عريانه جري من قدام رجب ورجعت بعصير الليمون سايكو شرب العصير ورجب قال ل امل افتحي ضلفة الدولاب اللي في النص تحت في الدرج فيه دفتر وصلات امانه هاتيه وهاتي قلم امل جابت الدفتر والوصلات ورجب كتب خمس وصلات كل وصل ب ٢٠٠٠٠ الف وخلي سايكو مضى عليهم وبعدها قاله لو مشيت من المنطقة او سبت القهوة هقدم أول وصل للحكومة و هحبسك سايكو خد هدومه وقال يا فكيك وامل ورجب ماتوا على نفسهم من الضحك علي اللي عمله سايكو امل :: و**** ياسيكو بعد اللي حصل ما هيخلف تاني ويمكن زبه اصلا ميقفش رجب :: احا . ده لازم يقف اومال احنا عملنا كل ده ليه امل :: علشان ينيكك ياخول رجب :: ماهوهـ ينيكك وناكك انتي كمان ……. ساندي نزلت من الفيلا وركبت العربيه وابتسمت وهي بطلع الموبايل التاني من شنطتها .. وشغلت التسجيل اللي سجلته لشوقي واتحركت بالعربيه وفكرت في عرض شوقي لحظات لكن قالت مستحيل اخسر نور وعمو شوقي اللي مع شوقي اساسا ميجيش ربع ربع ايه ميجيش نقطة في اللي عند شوكت بيه وفي الاخر اللي عند شوقي ده كله اكيد هيرجع لنور ف من الغباء انها تخسرها وصلت الفيلا وركنت العربية في الجراج وضربت جرس الفيلا فتحت ليها مجيده وكان شوكت في مكتبه وبهيرة طالعة اوضتها ساندي طلعت اوضة نور وخبطت عليها نور :: مين ساندي :: انا ساندي نور :: ادخلي .. ساندي دخلت ونور قالت من امتي ياختي الادب ده ساندي وهي مبتسمة :: مانا قولت يمكن بتعملي حاجه كدة ولا كدة نور :: ههههههههه انتي .. مش سهله خالص نور :: ها قوليلي بقي اخبار المقابله ايه ساندي :: هفاجئك.. انا اول ما دخلت عنده وقعدنا في مكتبه اول حاجة طلبها مني انه ياخد الموبايل بتاعي ويقفله علشان مسجلش له نور :: اه ساندي :: انا طلعت الموبايل وقولت له انت شاكك اني بسجل ليك .. عموما تليفوني اهو وقفلته واخده مني وحطة قدامة علي مكتبه نور :: ها واعترف ؟ ساندي :: بكل حاجة وبوش مكشوف نور:: خسارة كان نفسي اسمعة نور :: ههههههه لا مانا كنت عاملة حسابي وواخده فون تاني كنت رمياه تليفون قديم وكان اخوكي جابلي احسن منه فشلت ده .. معرفش ليه فكرت اخده واشيله في شنطتي وقبل ما ادخل الفيلا شغلت التسجيل نور :: بجد ..؟ طب سمعيني ساندي طلعت الفون وشغلت التسجيل ونور بتسمع كلام شوقي وهي شغاله تشتم لغاية ما خلص التسجيل نور :: انا لازم ابن الكلب ده اطلق منه ساندي :: براحة كدة يا حبيبتي وركزي شوقي بعد الكلام اللي قاله ده والارقام دي مش هيطلق . احنا لازم نلاعبه ونعشمة نور :: نلاعبه !؟ ازاي ساندي :: انتي مش لسه مراته وعلي ذمته وحلاله نور :: اه للاسف خلاص :: انا اقنعك انه مظلوم وترجعي له نور :: ارجع له ازاي ؟ انتي اتجننتي ساندي :: افهميني بس .. شوقي جوزك لازم يطمن ليكي . وترجعي ويديني انا الامان وسيبي انا عليا كل حاجة هو شهر واحد وتكوني واخدة كل اللي معاه بيع وشراء ويخرج من فيلتك زي ما دخلها نور :: بس ارجعله ؟ لا مستحيل ساندي :: بالعقل كدة لو طلبتي الطلاق وفضلتي علي موقفك شوقي مش هيطلق ولو طلق مش هيتنازل حتي لو عمو شوكت هددة او عمل فيه اللي ما يعمل هو كدة كدة اتفضح مش فارق معاه نور :: لا لسه الفضايح الكبيرة منزلتش ده له فيديوهات اوسخ من دي مليون مرة ساندي فكرت شوية وسكتت ساندي :: طيب ممكن تحكيلي الفيديوهات دي فيها ايه نور :: لا دي انا هبعتهالك تشوفيها بنفسك علشان تشوفي البيه اللي بتقوليلي ارجعله ده مش راجل .. ده مره نور بعصبيه مسكت تليفونها وفتحته وبعتت المقاطع اللي عندها لساندي ساندي بتتفرج علي المقاطع وهي مش مصدقة.. شوقي بيه واحدة بتنيكة وبتشتمة اوسخ شتايم بمراته واهله وامه ساندي :: ايه ده يا نور . ده شوقي ؟ نور :: انتي شايفة ايه ساندي :: اه شايفة وعارفة بس مش مصدقة نور :: وتقوليلي ارجعله ساندي حطت الفون علي السرير.. ياحبيبتي مفيش غير الحل ده بردو لازم ترجعي.. علشان انا اعرف اجبلك كل حاجة منه انا بعد اللي شفته ده زاد اصراري انك ترجعي له نور :: بردو هتقولي ارجعله ساندي :: هههههه وتنكيه كمان نور :: بتهزري ياساندي . ده وقته ساندي :: هههههه طب علي فكره و**** مش بهزر. عارفة لو ده جوزي وانا مكانك مش هنيكة بس .. دانا هفشخ امه واخليه كلب تحت رجلي .. انتي بس اللي طيبه وغلبانة نور :: انا هنزل واخدك نتكلم مع بابا ساندي :: ماشي موافقة بس لو قالك ترجعي ترجعي نور :: بابا مستحيل يقولي ارجعي ساندي :: انا هتكلم معاه واشرحله وجهة نظري واللي يقوله عمو شوكت نعمله نور :: ماشي وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء السادس والثلاثون من قصة اولاد الذوات اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الحزء 37 ………. نور اتصلت بباها وسألته حضرتك في اوضتك ولا في المكتب شوكت قالها انه في مكتبه نور وساندي نزلو له ودخلو المكتب ونور شرحت ل شوكت اللي حصل من البدايه وان شوكت طلب يعقد معاها اتفاق وانها قالت ليها ونور قالت روحي وشوفي عاوز ايه وقالت له ان ساندي سجلت له القعده كلها من اول ما دخلت الفيلا لغاية ما مشيت شوكت اخد تليفون ساندي بعد ما شغلت له التسجيل ومتكلمش ولا كلمه وفضل قاعد ومركز مع التسجيل من البدايه للنهاية بعدين قام من مكتبه واتمشي في المكتب وهو بيبرم في شنبه وعمال يفكر وقال بقي الكلب الجعان ده عاوز ياخد الشركة من بنتي وبيخطط ويتكتك ازاي يستغفلها ويستغفلني .. طيب يا شوقي الكلب انا بكره هجيبه زي الكلب متربط وتحت جزمتي واخليه يمضي علي بيع كل حاجة ليكي ساندي :: عمو بعد اذنك ممكن اقول وجهة نظري ونتصرف ازاي شوكت بص ليها :: سامعك يا ساندي ساندي :: انت طبعا معندكش شك اني بحب نور وبحبكم وانتو اهلي مش اهل جوزي بس .. وانا اتصرفت كدة بدافع حبي ليكم ول نور اللي بعتبرها اختي شوكت :: طبعا انا متأكد من ده وانا بعتبرك زي نور مش اقل منها في الغلاوة وعارف تصرفك ده نابع من حبك ليها. وتصرف حيقيقي اشكرك جدا عليه لانه كشف تفكير الكلب ده ساندي :: طب ياعمو ممكن اقول وجهة نظري واللي شيفاه شوكت :: اه طبعا .. انا سامعك ساندي :: انا طبعا مش هاجي واحد في الميه جنب خبرتك وعارفة ومتأكده ان الرئ الاول والاخير هو رائيك .. بس انا شايفة ان شوقي مش هيطلق نور ولا هيمضي علي حاجة.. ده يا عمو واحد كان جعان وانتوا اكلتوه لغاية ما بطنه شبعت مستحيل يفرط في لقمة ماسكها بأيده وبيعضها بسنانه حتي لو عملت اللي قولت عليه شوكت فكر في كلامها وشاور ليها تكمل كلامها ساندي :: انا بقول ياعمو نفضل منيمين شوقي ده وانا افهمة زي ما اتفقت معاه اني هساعده . ونور ترجعله.. فترة مؤقته طبعا . تقريبا شهر شهرين ومش اكتر من كدة في الفترة دي ياعمو نور من ناحيه تبقي معاه وتبين له انها سامحته وانها مصدقة ان الفيديوهات مش له بس تشرط عليه تفضل في الشركة وانا من ناحيه تانيه هتواصل معاه علي اساس من وراكم وانقل له اخبار نكون متفقين عليها وانا اجيب منه كل خباياه من تعاملات وشغل بيعملو من ورا الشركة.. في الفترة نظبط ورقنا ونشوف بناء علي اللي قدامنا ايه الطريقة اللي تخلينا نمضي شوقي ده علي كل حاجة وهو مش واخد باله شوكت :: اه يعني نور ترجع بس شايفة من المنطق نور تصدقك كدة اول مانتي تكلميها ساندي :: ياعمو شوقي عاوزها تصدق وباي طريقة ومع ذلك انا هفكر في الطريقة اللي تخلي رجوع نور له منطقي شوكت :: و**** كلامك محترم جدا . ومبدائيا انا موافق عليه ساندي فرحت وبصت لنور نور :: يابابا ارجعله ازاي . ياجماعة مش هقدر شوكت :: كلام ساندي صح وصح جدا .. لازم الكلب ده يتغفل مش هينفع معاه فعلا اسلوبي وانا عايزك تاخدي يومين تلاتة تفكري كويس في كلامها .. ساندي بتحبك وانا شايف كلامها صح ساندي :: علي فكرة ياعمو انا لما طلبت وسكي من شوقي وشربته كان بس علشان اوهمة اني فعلا فرحانه بالعرض شوكت :: مش محتاجة تبرري ليا الكلام ده انا فاهم وعارف كويس من غير ما تشريحيلي ساندي :: طب ياعمو عن اذنك انا هاخد نور ونطلع شوكت :: سبيلي نور شوية انا شايفها مش مقتنعة وحابب اتكلم معاها ساندي :: طيب انا هستناكي في اوضتي يانور مش هنام ساندي طلعت وباباها اتكلم معاها ونور في النهاية قررت انها هترجع له بس تحسبها بردو في دماغها لانها مش طايقة ترجعو له ……… مصطفي :: نرجس انتي يا ولية نرجس :: ايه . ايه .. صوتك عالي ليه مصطفي :: سيباني بقالك ساعه قاعده في المطبخ بتهبب ايه نرجس :: هكون بهبب ايه يعني بعمل العشا مصطفي :: عاملة اكل ايه نرجس :: بطاطس مهروسة بالبيض مصطفي :: طب ابقي اقلي كام قرن فلفل نرجس :: ماشي مصطفي :: مالك ؟ نرجس :: هو انت يا خويا هتقعدلي في البيت زي اخوك ؟ انت مش بتنزل تلتقط رزقك ليه مصطفى :: بقولك ايه يابت هو انتي بتشتغلي في مستشفى بجد نرجس :: لا اترفدت مصطفي :: ليه قفشونى بسرق علب أدوية مصطفي :: ايه ده هو انتي بتضربي يابت نرجس :: اضرب ايه يا مصطفي المنيل على عينه أخوك اللي كان بيضرب هو وصاحبه الثاني شطة مصطفي :: بس صحيح الخديوي اخويا كان عارف انك بتتناكي نرجس :: وانا هكدب عليك عليك . اخوك اهم حاجة عنده الفلوس ياخويا .. وباين كده خلفه فايزه كلها واحد مصطفي مسكها من شعرها وشدها .. مالها فايزة يا كسمك . اوعى تتجننى نرجس :: سيب شعري سيب كدة. هو انت ايه يا خويا سادي بمناسبة السادية ماتيجي ندخل جوه واوريكي السادية علي اصولها نرجس :: اخلص الاكل واجيلك تعمل فيا اللي انت عايزة انا باينلي كده حبيتك وحبيت عنفك مصطفي :: بس هتشربى معايا جوين نرجس :: حشيش .. عايز تشربنى حشيش يا مصطفي مصطفى :: يابت الحشيش ده اللي هظبط الدنيا معاكي ويخليكي ايه فوووق ………. نور طلعت وخبطت علي ساندي ساندي قالعة كل هدومها وعريانه خالص وبطلع من الدولاب حاجة تلبسها ساندي :: مين نور :: انا نور يا ساندي ساندي :: ادخلي يا نور نور فتحت الباب ودخلت وشافت ساندي موطيه وكسها قد كدة من بين فخادها ف اتصعقت وقالت .. ايه ده ولسه هترجع ساندي وهي مبتسمة قالت :: ادخلي ياختي واقفلي الباب .. فيه ايه ما احنا ام ستات زي بعض نور :: ايه ده يابنتي هو انتى معندكيش خشا خالص كدة هههههه ساندي بضحك :: لا يا حبيبتي معنديش ثم انتي نسيتي اللي عملنا ليله امبارح ولا ايه ساندي طلعت جلابيه صيفي خفيفة ولبستها عاللحم .. نور :: طب ما تشغلي التكييف والبسي كلوتك بدل مانتي سيباه كده مهوي ساندي :: ههههههه انا بحبه متهوي كدة ساندي قعدت جنب نور ها . قوليلي رسيتي على ايه نور :: و**** شكلي كدة هعمل اللي قولتلي عليه ساندي :: حلو اوي الكلام ده .. دلوقت انتي مترجعيش له لسه شوية يومين تلاتة كدة وبكره هخلي عمو يكلم شوقي ويطلب منه يقعد معاه علشان اجراءات الطلاق نور :: بت انتي .. هو قعادك من غير اندر هيطلع عليا ولا ايه ساندي :: هههههه لا انا متعوده اقعد بكسي كدة .. ابقي جربي اقعدي في الاوضة من غير هدوم خالص .. عريانه ونامي واصحي وانتي عريانه نور :: لا طبعا معرفش ساندي :: جربي بس مش هتخسري حاجة احساس تاني خالص نور :: ماشي هبقي اجرب . بس ايه اللي بتقوليه ده ساندي :: اومال انا هبقي دوري ايه وعرفت اقنعك ازاي. بصي يا نور . علشان تعرفي قيمة الحلو لازم تجربي الوحش وكذلك شوقي لازم يحس انه علي مشارف خطوة من الطلاق وانه محتاجلي جدا فانا بقي هتدخل وامنع الطلاق ده ومش بس كدة ده انا هقنعك انه مظلوم وارجعك له نور :: بس فعلا بابا عنده حق .. مش بسهوله كدة لازم يكون فيه سبب قوي يخليني ارجعله ساندي :: سيبي الموضوع ده هرتبه في دماغي وامخمخ فيه وهجيب السبب ده كدة نور :: تعرفي انتي دماغك حلوة اوي صحيح بكره هننزل بدري نجبلك العربية ساندي :: طب ما شوقي جوزك هيجبلي العربية ومرخصة نور :: وماله زياده الخير .. اللي تعجبك فيهم خديها والتانيه اديها لبناتك ساندي :: ماشي .. قوليلي بقي عملتي بنصيحتي ؟ نور :: اللي هي ؟ ساندي :: يا بت بقي مش عارفة ؟ .. تسرحي بخيالك تلعبي في كسك .. تتخيلي حد بينكك نور :: **** يحرق لسانك ده . مفيش عنده عيب خالص هههههه ساندي :: ها طمنيني ؟ نور :: عملت ياختي عملت ساندي :: اووووبا . لا بقي انتي تحكيلي وبالتفصيل .. اتخيلتي مين ها نور :: لا متخيلتش حد بس شغلت كام فيلم كده وعملت لنفسي ساندي :: ايوه بقي .. ها و حسيتي بفرق ؟ نور :: الصراحة اه ساندي :: عارفة انا لو مكنتش تعبانه مكنتش هسيبك الليله كنت بصي كنت هبوظلك كسك ده نور :: يخرب بيتك وبيت لسانك .. ايه اتحكمي فيه شوية واتحكم فيه ليه ياختي .. نور :: طب استري نفسك .. كله باين من الجلابية ساندي رفعت الجلابيه اوي وهي بتضحك.. استرو ليه . ده حبيبي ده انا بحبه اوي ومحبش اكتمه ههههه نور :: ههههههههههه مجنونة .. و**** انتي مش طبيعية …….. ياسمين نايمة وبتكلم محمد اللي بينيك فيها واتس ومش واخده بالها من اختها ندى اللي قامت من سريرها وراحت لعندها ندي :: تاني يا ياسمين .. محمد تاني ياسمين :: **** يخرب بيتك خضتيني ندي :: محرمتيش ياسمين :: زهقانه وتعبانه يا ندي .. هو انتي فاكراني بحبه ؟. ندى :: مش بتحبيه ؟ يعني خلتيه يجي .. وعمل اللي عمله معاكي . طب ياريتك كنتي بتحبيه كنت هعذرك ياسمين :: ندى في ايه يا حبيبتي . هو كل يوم الاسطوانه دي .. وارجع اقولك شوفي بابا وشوفي امير ندي :: هو انتي معندكيش مبرر غير الجملتين دول ياسمين :: اه مفيش غيرهم .. تقعدي تتفرجي معايا وتريحي نفسك ولا تسبيني ندي :: لا يا ختي .. ريحي نفسك انتي ياسمين :: طب ما اقفل معاه ونريح بعض ندي :: لا مليش نفس خالص دلوقت . انا زهقانه ياسمين :: طب خلاص اكمل مع ميدو . انا مش ناقصة نكد ……… امل :: كنت حاسس بأيه وانت شايف سايكو بينكني رجب:: مهما اوصف شعور مستحيل يتقال متعة تانيه خالص امل :: طب كملي حكايتك يا خول رجب :: مفيش فضلت تقريبا بعد نيكه مكرم بيه اربع ايام في الورشة والاربع ايام محدش فيها لمسني الاسطي سيد كان مشغول في شغل واحنا كنا معاه طالع ميتين ابونا محدش كان فاضي يهرش في طيزو . وكنت بروح متأخر يدوب اكل اللقمة وتاني يوم اروح المدرسة وارجع اكل لقمة واريح ساعة وبعدين اروح الروشة لغاية ما يوم الجمعة ويوم الجمعة كان اجازة من المدرسة ومن الورشة لقيت الواد رمضان البواب تحت البيت بيندهلي نزلت وكلمته وقالي انه عايزني علي المغرب اروحله عند البيت اللي مسكاه امه وابوه سألته ليه قالي عازمة علي حاجة حلوة كان الكلام ده علي الساعة تلاته العصر روحت له بعد المغرب وندهت عليه قالي تعالي نروح القهوة نشرب شاي وبعدين نرجع سألته هي ايه الحاجة الحلوة دي اللي عازمني عليها قالي بس لما نرجع .. وروحنا القهوة وطلب الشاي لينا ولقيته مطلع برشامه ليا كان واخدها من امجد وقالي ابلع دي كنت عارفها .. فتوقعت اننا هنيك بعض وانا بصراحة كان بقالي كام يوم متنكتش ولا نكت فكنت عاوز باي شكل اتركب خت الحباية وشربنا الشاي وكل شوية يبص في الساعة وبعدين قالي هوصل لغاية البيت وهرجعلك مكنتش فاهم في ايه راح البيت وبعد عشر دقايق لقيته بيقولي يلا بينا قومنا وروحنا البيت عنده او بمعني اصح الاوضة اللي قاعده فيها امه وابوه لقيت امه نايمة علي السرير ست كدة من الستات المليانه لحم وعاملة زي البطة . نايمة بقميص نوم مبهدل علي قد عيشتهم قالي :: انا مخدرها . والبرشامة اللي بيخدرها بتقعد نايمة فيها تلات ساعات عالاقل ومهما يحصل فيها مش هتصحي قولت له انت عازمني علي امك ؟ امل :: اااه يا ولاد الوسخة يا معرصين انتوا الاتنين ولاد احبه بصحيح يعني رجب :: ههههههههه كسمك تعرفيه امل :: اه اعرفة الدور والباقي علي كسمك اللي حاب خول ومعرص.. اتنين في واحد يابن الاحبه.. وحتي صاحبك معرص زيك رجب :: ههههههه ماشي يا شيخة امل المهم رمضان قلع امه الاندر بتاعها وقالي هتنيك انت ولا انيك انا الاول انا :: لا انت يا كبير الاول .. اضمن الاول انها نايمة واطمن وبعدين انا اركبها رمضان قلع بنطلونه وطلع علي السرير وتنا رجلين امه ودخل بينهم وحط زبه علي كسها وراح مدخله وانا مش مصدق عيني .. ده كلامه طلع بجد و ينيك امه . هو فيه كده رمضان مدخل زبه في كس امه وشغال فيها نيك. الفكرة والمنظر هيجوني وقلعت انا كمان بنطلوني وطلعت فوقها وقعدت تحت بزازها وطلعتهم من القميص.. كانوا بزازها ضخمين جدا . نزلت عليهم وفضلت ارضع فيهم وامص الحلمات ورمضان بيسألني عاجبينك . بزاز امي المتناكة عاجبينك .. مص حلمات امي وارضعهم .. امي الشرموطة خدامة تحت زبك . الواد هيجني اكتر علي امه روحت طلع ووقفت علي ركبي وحطيت زبي علي بوقها وبقيت عمال امشيه علي شفايفها لقيت رمضان شال زبه من كس امه وراح فتح بأيده بوق امه وخلاني دخلت زبي جوه بوقها شوية وطلعته ورمضان قالي انزل دخل زبك في كسها الوليه المتناكة الزانية روحت ووقفت علي ركبي بين وراكها وحطيت زبي بين شفرات كسها المنفوخ والكبير اوي وبقيت شغال افرش في كسها وبعدين نزلت براس زبي علي الفتحة ودخلت زبي كسها كان زي الفرن . مولع نار وسخن اوي وبلع زبي جواه وايده سانده علي ركبها وانا عمال انيك فيها ورمضان وقف ورايا وحسيت بأيده بتحسس علي طيزي .. شويه حسيت بصباعه علي خرم طيزي وراح مبعبصني زبي اتشد علي اخره وبقيت بنيك امه بقوه وصباعه جوه طيزي وعمال يحركة جوايا وطلع جنبي وشال زبي من كسها بأيده وفضل يمص فيه وينزل يلحس في كس امه وبأيده يدخل زبي جواها تاني وبعدين قالي انا هنام فوق امي واحضنها وانت تركب فوقي وتنكني رمضان نام وانا طلعت فوق منه وبقيت نايم عليه وبحك زبي في خرم طيزو رفعلي طيزه لفوق وحطيت تفافة علي ايدي وعلي خرم طيزو وروحت مدخل زبي جوه طيزه الواد هاج وبقي بيكلم امه وبيقولها ابنك بيتناك في حضنك يا طاهرة.. ااااه نكني يارجب .. نكني ونيك امي الشرموطة اااااه ااااه .. زبك جوه طيزي زبك بيفشخ خرمي.. اااااه اااااه فضلت انيك في طيز رجب شوية وانا كمان هموت واتناك لكن الخول جابهم وانا بنيكة ولا كأنه واخد حاجة وفضلت انا انيك فيه وانيك امه قدامة .. لغاية ما قالي طلع زبك وساعدني نقلب الشرموطة دي علي بطنها طلعت زبي وانا رمضان بصعوبه بنت متناكة لولا ما قدرنا نخلي امه تنام علي بطنها .. طيزها كبيرة اوووي ومليانه نغز قالي يلا .. عاوزك تنيك الاحبه دي في خرم طيزها طلع وقعد علي ضهرها وانا وقفت علي ركبي بينها وهي نايمة ورمضان فتح طيز امه بأيده ليا وانا تفيت على خرم طيزها على زبي وحطيت زبي وبدأت ادوس بزبي واضغط بجسمي لغايه ما راس زبي دخلت في طيزها في اللحظة دي رمضان ساب طيز امه وانا نمت عليها ولقيت رمضان ابن اللبوه زبه وقف علي اخره وخلاني انيك في طيز امه شوية حلوين و انا فوقها ونايم عليها وشغال نيك فيها لقيت رمضان طلع فوقي ودخل زبه جوه طيزي.. وضع ولا احلي من كدة انا مدخل زبي في طيز امه وهو فوق مني مدخل زبه في طيزي واشتغل فيا نيك وانا سابت مكاني مش بتحرك .. زبي واقف ومنتصب جوه طيزها ومستمتع بزب رمضان في طيزي وهو عمال ينيك فيا السرير كان بيزيق بينا ولقيت لبني بينزل سخن في طيز ام رمضان وخرم طيزي بيقفل اووي علي طيز رمضان اللي جابهم فيا وانا قافل علي زبه بطيزي كانت احلي نيكة في العمر بعد نيكة مكرم بيه امل :: تصدق انا اتمنيت يكون ليا زب علشان بس اللحظة اللي انزل فيها لبني في طيزك ياخول رجب :: نعمل لك عمليه امل :: ايوة وافشخ امك نيك يا خول رجب :: طب وهتتناكي بس في طيزك امل :: لا مانا هيبقي عندي الاتنين رجب :: ده كدة تبقي جبرت ههههههه ……… اسماعيل :: شوقي بيه انا معايا ليلي اجيلك شوقي :: انا خلاص هقوم البس اهو ونازل اسماعيل :: يعني اخدها دلوقت واجيلك شوقي :: اه يا اسماعيل شوقي وصل الشقة وقعد عشر دقايق علي ما اسماعيل هو كمان جاب معاه ليلي شوقي :: خلاص يا اسماعيل اتكل علي **** انت اسماعيل :: ماشي وانتي ياليلي متزعليش البيه. واي حاجة يطلبها اعمليه ليلي بتاكل في اللبانه وتنفخها وتفرقعها. حاضر يا بيه مش هزعله عيون شوقي تتفحص ليلي وبـ تاكلها والبت عجبته .. صغيره وجسمها مقسم ورغم أن عمرها ١٨ الا أن عودها فاير اسماعيل مشي وشوقي قام جاب من تلاجة المطبخ زجاجة خمره وكاسات وقلع هدومة وقعدت بالفنله والبوكسر وطلب من ليلي تقلع العباية ليلي قلعت وكانت لابسه قميص نوم ازرق شفاف فوق الركبه عيون شوقي بتاكل جسمها وطلب منها تلف وتوريه طيزها ليلي بتلف له شوقي :: لا جامده وبطل يابت ليلي :: دانا اعجبك يا بيه شوقي :: تعالي اقعدي جنبي ليلي قعدت جنبه وشوقي صب الكاسين قوليلي بقي كل حاجة عن المستر بتاعتك نظامة ايه في المدرسة ليلي :: هو انتو عايزين ايه من مستر ريمون شوقي :: ملكيش دعوة انتي ليكي تحكي وتنفذي اللي اطلبه منك وتاخدي تمن اللي بتعمليه ليلي :: ماشي يابيه اللي تقوله يمشي شوقي :: ها . احكيلي بقي ليلي :: بص يا بيه هو مدرس عينه زيغة ومتحرش بس طيب وغلبان وساعات كدة تحسه عبيط شوقي :: متحرش ؟ لا انتي تشربي كاس تاني وتحكيلي ليلي :: اه طول ما احنا في قاعة الحاسب الالي بيحاول يلزق في البنات ويحك زبه فينا بس انا موقفاه عند حدو ومرة نزلت للمديرة واشتكته وتوقف فيها اسبوع شوقي :: حلو اوي .. انا بقى عايزك تجرئيه عليكى وعايزه يطمن ليكي ليلي :: بس كدة .. عيوني بعد ده ما يحصل ويطمن ليكي مرة واتنين في المرة التالته عاوزك تعملي له فضيحة في المدرسة وتصممي انك تبلغي عليه ليلي :: لا يابيه لغاية كدة ومقدرش شوقي :: ليه ؟ ليلي :: مش عاوزة اروح اقسام انا مبحبش اروح للحكومة شوقي :: هو انتي هتروحي متهمة ؟ انتي هتشتكيه ليلي :: بردو شوقي :: خلاص براحتك .. غيرك اولي بالعشرة الف جنيه .. يلا قومي البسي وامشي ليلي :: استني بس انت بتقول كام ؟ عشرة الف جنيه ،؟ انا سمعت صح شوقي :: لا خلاص انتي ملكيش نصيب فيهم ليلي :: لا و**** ماحد هيعمل كدة غيري ثم لو انا مشيت هروح ل مستر ريمون واعرفة انت طلبت مني ايه وهقف معاه شوقي ولع سيجارة وبص ليها واخد نفس وقال :: كدة تعجبيني ليلي :: يعني ايه خلاص انا اللي هعمل الدور ده شوقي :: اه بس عاوزك تعمليه صح ليلي :: متخفش يابيه هعجبك و**** شوقي طب يلا عاوزك بقي تدلعيني ليلي :: بس كدة احلي دلع و**** ليلي قامت ودخلت بين فخاد شوقي بيه وشدت البوكسر بتاعة وشافت زبه ليلي :: يالهوي هو نايم كدة ليه .. بس تصدق زبك حلو اوي حتي وهو نايم بالهووي ايه ده شوقي :: ايه ليلي :: زبك صورة طبق الاصل من زبي خالي وليد شوقي :: ايه ده هو انتي خالك بينكك ليلي :: هو اصلا اللي فرقعني شوقي :: يعني ايه ليلي مصمصت شفايفها:: مش عارف فرقعني يعني ايه.. يعني هو اللي خد شرفي شوقي :: اللي هو ازاي ليلي :: دي قصة طويله شوقي :: حابب اسمعها ليلي :: بص يا سيدي خالي ده اصلا كان شاكك فيا لاني كنت بحب صاحبه وكان علي طول يقفشني ماشيه معاه وكتير كان بيضربني ويوديني عند امي ويتخانق مع صاحبه ده لغاية ما في يوم امي كانت بايته مع اختها في المستشفي وانا استغليت ده وجبت صاحبه البيت عندي شوقي :: وباباكي ؟ ليلي :: انا بابا مسافر ومش بيجي غير كل كام سنه اجازة شهر المهم خالي مامة قالت له يجي البيت ويشقر عليا وقالت له ممكن تروح تلقيها نايمة وانا لما بكون نايمة مش بصحي ولو بالطبل البلدي فأمي بقي ادتله المفتاح شوقي :: وصاحبه ده كان بينكك ؟ ليلي :: مكنتش بخليه يقرب من ناحية كسي كنا علي طول بنتقابل في بيتهم . فيه شقة في الدور الارضي مقفوله وهو كان معاه المفتاح بتاعها . كنا اوقات بنتقابل فيها يبوسني يرضع في بزازي.. امص زبه . وينكني في طيزي انما كسي لا المهم اليوم ده قولت ل هيثم ان امي هتبات مع خالتي في المستشفي وفرصة نتقابل في شقتنا شوقي :: طب خالك كان بيشوفك مع هيثم ده فين في شقته ليلي :: لا طبعا كنا بنصيع بره المنطقة.. نلف مع بعض .. ناكل في محل كشري.. ياخدني علي النيل . كدة شوقي :: كملي مفيش خالي ده لما جه في الليلة دي مخبطش وقال اكيد نايمة ففتح الباب علي طول ودخل اوضتي لقي هيثم عريان ملط وانا تحت منه عريانه ملط والواد كان مدخل زبه في طيزي خالي مبقاش عارف يعمل ايه غير انه هجم عالواد وبقوا شغالين ضرب في بعض وانا خايفة اتفضح والواد زق خالي وقعة عالارض رأسه خبطت في الأرض وخالي راح في غيبوبة لمدة دقايق كان هيثم لبس هدومة وجري وانا فضلت افوق في خالي وانا مفكراه مات وقولت خلاص هتفضح كل ده وانا عريانه ومفكرتش اصلا البس هدومي شوقي :: وبعدين . خالي فاق وقام يدور في الشقة علي هيثم ده ملقهوش وبعدين رجعلي كنت لبست اسدال عاللحم علي جسمي استر نفسي لقيت خالي نزل فيا ضرب وشتيمه وفين يوجعك .. كسرني وسابني وقعد بره وطلع شريط برشام من اللي بيسفة وخد حبتين وفضل قاعد يشرب في سجاير كل ده وانا قاعده بعيط وشيفاه من جوه الاوضة ومعرفش ان خالي البرشام خلاه يفكر فيا تفكير جنسي وباين كدة انه بدأ يفكر في جسمي اللي كان عريان لقيته قام ودخل عليا الاوضة وقفل الباب انا فكرت انه خلاص هيموتني لكن اتصدمت لما لقيته هجم عليا وبقي عمال يبوس فيا ويحضن فيا وايده رايحة لكل حتة في جسمي ويقولي انني فتحها عالبحري والكلب ده بينكك يافاجرة .. انا كمان اولي بيكي فضلت اعيط واترجاه واقوله انت خالي لكن كان زي ما يكون كدة الشيطان لابسه وقلعني الاسدال غصب عني ونيمني عالسرير وايده رايحة جايه في جسمي وحسيت بزبه واقف وداقر في كسي وايده من تحت مسكتني من كسي وصوابعة دخلت جوايا وحسيت بحاجة سخنه بتنزل منى .. عرفت اني اتفتحت اتصدمت ودماغي اتشلت ولقيت جسمي كله ساب من الخوف والصدمة وخالي فك سوسته بنطلونة وطلع فوقي ودخله فيا ومقامش من فوقي غير بعد ماجابهم فيا ولما قام من فوقي وشاف الدم مغرق الملايه عرف اني مكنتش مفتوحة وسابني وجري وانا فضلت طول الليل اعيط وبعدها عياري فلت.. بعد ماكنت بتناك في طيزي بقيت بتناك في كسي وطيزي شوقي :: وخالك عمل ايه بعدها ليلي فضل شهر مختفي ولما لقاني بالصدفة ماشيه مع فضل ماشي ورايا علشان كان عاوز يكلمني فلاقاني داخلة بيت هيثم حصابه وفضل مستنيني لما خرجت وقدام البيت ولما خرجت شوفته وقالي انه مرديش يعملي فضيحة بس مش هيسبني وهيفضل ينكني سواء برضايا او غصب عني شوقي :: وبينكك لغاية دلوقت؟ ليلي :: اه بس بقي برضايا مش بالتهديد وانا اللي بقيت ماسكة عليه زله شوقي :: ازاي في مرة من المرات اللي ماما بايته فيها عند خالتي جه خالي وقضي معايا الليله بس زود في الشرب شرب حشيش مع البرشام وبعد ليله ولا اروح من النيك نام وطقت في دماغي اني افتح تليفونه واشوف فيه ايه وفتحته كنت شوفته كذه مرة بيفتح التليفون قدامي والغبي كان عامل الرمز بتاعة 2020 فتحته وبقيت عاملة اقلب لقيت في الاستديو فيديوهات له وهو بينيك خولات وفضلت اقلب في كل البرامج لقيت رسايل علي تلجرام بينه وبين شباب رجاله بينكهم مقابل فلوس وعامل جروب مخصوص لكدة شوقي :: ايه ده استني مش فاهم .. يعني خالك بينيك الخولات ؟ ليلي :: ايوة انا بقي فضلت اصور بتليفوني الرسايل دي ومحتفظة بيها وكمان حولت الفيديوهات بتاعته عندي شوقي :: كتير؟ ليلي :: الفيديوهات ؟ شوقي :: ايوة ليلي عشرين فيديو شوقي :: وبينكهم فين ليلي :: مش عارفة بس كلهم في مكان واحد مش بيتغير شوقي فضل يشرب في السيجارة وطلب من ليلي تمص زبه وهو سرحان نزلت ليلي تمص زبه وهي ممحونة وايدها بتدعك في زبه شوقي :: ماتوريني الفيديوهات دي ليلي :: بتحب انت تتفرج علي الحاجات دي شوقي :: فضول مش اكتر ليلي :: حاضر مسكت تليفونها وطلعت الفيديوهات من حافظة مخفيه بباسورد وشغلت له الافلام شوقي اخد الافلام وبدأ يتفرج عليها وهو منغمس ومركز في الفيديو وبدأت ليلي تلاحظ انتصاب زب شوقي عالاخر بدون ما تلمسه شوقي خلص الفيديو الاولني والتاني وولع سيجارة ورا سيجارة وقال ل ليلي تبيعي الفيديوهات دي ليا ليلي سرحت شوية وهي بتهرش في شعرها بصباعها وقالت .. هتدفع كام هديكي علي الافلام والاسكرينات ٥٠٠٠ جنيه ليلي :: بس ؟ شوقي :: يعني انتي تعبانه فيهم ليلي :: اه بس قليلين والمقاطع دي حصري مش من علي النت شوقي :: هديكي سبعة ليلي :: لا عشرة بس هحتفظ باللي معايا وهبعتلك شير الافلام والفيديو بتاع الاسكرينات شوقي :: ماشي .. بس هو خالك شغال ايه ليلي :: هو شغال كذا حاجة بس شغلته الأساسية نقاش . شوقي :: ايه ده بجد .. طب انا عايزة يعمل ليا شغل نقاشه ليلي :: بص انت تدخل علي صفحته علي الفيس هتلاقي عامل بوست برقم تليفونه خده من الفيس وكأنك شفت البوست وكلمة شوقي مسك تليفونه وفتح الفيس وقالها اسم حسابه ايه عمل بحث الاسم وعرف الصفحة وقالها كدة تمام هبقي اكلمه ابعتيلي بقي الفيديوهات ليلى :: معلش يا بيه اخد الاول العشرة آلاف شوقي :: ههههههه يابت انتي عبيطة هو انا محتاج اضحك عليكي ومع ذلك معاكي محفظة كاش ؟ ليلي :: اه معايا شوقي :: طيب رقمك كام ليلي اديته الرقم وشوقي حول ليها بدل العشرة حداشر ألف جنيه وحولت له المقاطع كلها ………. نرجس :: دخلت الاوضة بعد ما عملت الاكل واستحمت وقعدت قدام التسريحة وهي لابسه ترنج ملزق اوي علي جسمها وكسها وبزازها ومكنتش لابسه اي حاجة من تحته طيزها بارزه جدا لورا وكسها شافط بنطلون الترنج وحلمات بزازها بارزه ومسرومة في الترنج قعدت تحط ميكب وتسرح شعرها دخل مصطفي الاوضة في ايده حبل ومشابك حطهم عالسرير ورجع جاب الحشيش وورق البفرة وعلبه السجاير والطفايه واستني لما نرجس خلصت وشها وسرحت شعرها وهو مدد عالسرير بيلف سجاير الحشيش لف جوانين وطلب منها تعمله شاي نرجس :: هو ايه ده . حبل ومشابك مصطفي :: متركزيش .. اعملي الشاي وتعالي نرجس رفعت حواجبها بأستغراب وراحت عملت الشاي لمصطفي ورجعت كان مصطفي لف جوان تالت وفضلو الاتنين يشربو لغاية ما نرجس بقت شبه مغيبه من الشرب ومبقتش شايفة قدامها مصطفي قام وقلع نرجس كل هدومها وبقت قدامه عريانه ملط وربطها ايديها في بعض قدامها نرجس :: انت بتعمل ايه يا مصطفي مصطفي :: اسمي سيدك .. هوريكي متعة خضوعك لسيدك ومتعة السادية في النيك نرجس كل اللي حاسه بيه انها مبسوطة ومبوسطة جدا بسبب الحشيش وانها في قمة هيجانها وعايزة تتناك بقوة وعندها استعداد تعمل اي حاجة في سبيل مصطفي يفشخ كسها نيك وهي مجربة العنف بتاعه وداخل دماغها بعد ما مصطفي ربط ايدها جاب تليفونه وفتحة وشغل وضع تشغيل الفيديو نرجس :: انت هتعمل ايه يا مصطفي مصطفي :: هصورك وانا بنيكك علشان اكسر عينك يالبوة نرجس :: مانت كدة كدة بتنكني واللي بتطلبه بعمله مصطفي :: لا لازم يالبوة اكسر عينك علشان تفضلي طول عمرك كلبه وخدامة ليا ولزبي نرجس :: ماشي يا مصطفي ماشي مصطفي حط الفون علي الكوميدينو وظبطة بحيث انه يجيب اغلب الاوضة وبعدين راح ليها وشدها من شعرها وقالها انزلي يا شرموطة قدمي فروض الطاعة والولاء لسيدك وانزلي بوسي رجلي نرجس نزلت تحت رجليه وهي بتبوس رجله وبتلحس مشط رجله .. وبعد ما باست رجليه الاتنين . مصطفي شدها من شعرها وقومها وخلاها تلف وتسند على ايدها علي السرير وهو وراها وبأيده يرفعها وينزل على لحم طيزها ضرب وتلطيش نرجس :: اااااي ااااي مصطفي يسكت لحظة ويرجع يلطش طيزها ونرجس تلف وتبص له وهي متوجعة ويفتح طيزها بأيده بكل قوة ويحط صباعه من بره علي خرم طيزها ويبعبصها وبنزل علي كسها ويرجع تاني يضرب بيده الثانيه على لحم طيزها طيز نرجس احمرت من شدة الضربات ومصطفي زقها بأيده ونيها علي بطنها وبأيده رفع وسطها وطيزها لفوق وفتح طيزها ونزل بلسانه علي كسها وخرم طيزها وبقي عمال يلحس فيهم نرجس ولعت من الهيجان ولسان مصطفي بيتحرك من طيزها لكسها ويفتح كسها بصوابعة ويدخل لسانه اااه ااااه يا مصطفي .. اااه هيجتني .. اوووف اوووف . قوم .. قوم نكني مصطفي قام وقلع هدومة وطلع فوقها وايده رفعت طيزها ونزل بزبه المنتصب حديد وحط في فتحة كسها وبدأ زبه يدخل فيها بعد ما زبه كله بقي جوه كس نرجس ايده مسكت شعرها ولف شعراها حوالين مقبض ايده وشدها بقوة لدرجة ان راسها كلها راحت له وبقي عمال يسحب زبه ويرجع يدفعة بقوه جوه كسها ولحم طيزها عامل زي الجيلي وهو بيخبط في فخاده اااااه اااااه .. اي اي . اي . اي . جميل .. ايي اييييي .. اوووف اوووف .. نكني .. نكني .. ااااه مصطفي :: انتي ايه نرجس :: اااااااه.. ااااه يا مصطفي .. اه ياقلبي .. نكني يا مصطفي.. نيك كلبتك نيك شرموطتك المتناكة.. ااااه اااااه . اووووف اووووف مصطفي بـ يسحب زبه ويرجع بكل قوة يرزعوا في كسها وصوت الارتطام والتسقيف وهيجان نرجس مالي اركان الاوضة مصطفي :: نامي خالص يابنت المتناكة نرجس :: اهو اهو نمت يا سيدي مصطفي ايده علي دماغ نرجس ووسطه بيطلع ويسحب زبه من كسها وينزل تاني بجسمه عليها وزبه يدخل جوه كسها ااااخ .. ااااااخ.. يالهوي .يالهوي . مش حمل المتعة دي. اووووف.. اووووف .. زبك يخرب بيته.. جميل .. جميل اووي مصطفي بقي عمال ينيك في نرجس بكل شكل ووضع شويه ينام بجسمه عليها ويفضل يحشره زبه جوها للاخر وهو حضانها وشويه يرفع وسطه وينزل . ونرجس من تحت منه ميته من المتعة بعد شوية مصطفي قام وخلاها تنام علي ضهرها وفك ايديها من بعض وربط كل ايد لوحدها في شباك السرير وطلع فوقها وفي جنب منه المشابك الاول راح لبزازها وبقي بيعصر ويقفش فيهم بأيده وبعدين نزل عليهم شفايفه يمص ويرضع فيهم ويعض الحلمات ويشد الحلمة بسنانه وايد نزلت لكسها وينكها بصباعين جسم نرجس بيتلوي من المتعة واهاتها مش بتفصل وبتترجاه يقوم يفشخ كسها بعد ما حلمات بزاز نرجس ورمت واتنفخت واحمرت من العض والفرك فيهم مصطفي مسك المشابك وحط تحت كل حلمة مشبك نرجس :: لا لا يا مصطفي شيلهم مش قادرة بيوجعو مصطفي مردش عليها وايدها مربوطة مش عارفة تشيلهم لنفسها وبتتلوي من الوجع مصطفي قام وفتح رجليها ودخل بيهم ارفعي رجلك لفوق يابنت الاحبه نرجس بدأت تعيط وهي بتترجاه مش قادرة وعايزه يشيل المشابك من حلمات بزازها مصطفي :: ارفعي رجلك بقولك نرجس :: اهو. اهو بس شيل المشابك مش قادرة مصطفي بصوابع ايده وبقي ينزل تلطيش علي كس نرجس اللي بتتلوي نرجس بتصرخ وعيونها مبرقة من الوجع والصدمة :: بتعمل ايه ؟ حرام عليك مصطفي :: بس يابنت اللبوة فضل مصطفي يلسوع كس نرجس ويلطشها بصوابعة وبعدين قام ودخل زبه جوه كسها دخله بالكامل جواها وراح قافل پايده وراكها وضمهم عليه وبدأ ينيك فيها بدأ الشعور بالوجع يتحول لمتعة رهيبه مكنتش حست بيها قبل كدة نيك مع وجع شعور مستحيل يتوصف وبدأت الدموع تختلط بأهات التلذذ والصراخ انه ينيك فيها مصطفي قام من فوقها وراح جاب التليفون وبدا يصورها وهي متربطة ويصور وشها وجسمها وبزازها وينزل بالكاميره علي كسها وبعدين دخل دخل تاني بين فخادها وبدأ يصور لحظة دخول زبه جوه كسها ويطلع بالكاميره علي وشها وبدأ يكلمها مصطفي :: انتي مين نرجس :: لبوتك مصطفي :: قولي اسمك وتقربيلي ايه نرجس :؛ انا نرجس مرات اخوك.. المشابك بتوجعني اوي مصطفي :: سبيهم ياكسمك .. قولي بقي ودلوقت انا بعمل فيكي ايه نرجس:: بتنكني مصطفي :: بنيكك فين وبأيه نرجس :: بتنكني بزبك في كسي مصطفي :: انا سيدك وانتي ايه نرجس :: انتي سيدي وانا كلبتك وخدامه زبك ياسيدي مصطفي.. نكني بقي يلا مصطفي بدا ينيك نرجس وهو بيصور زبه وهو بيدخل ويخرج في كسها بعدين فك ايديها وربطهم تاني في بعض ورا ضهرا وخلاها تنزل تقعد علي الارض وضهرها مسنود علي السرير وبدأ يصورها وهو بيشتمها ويهينها ويوصفها بالكلبه وانها ملهاش قيمة غير في كونها خدامة وكلبه تحت زب سيدها بعدين وقف قدامها وزبه قدام شفايفها ومسك راسها بايده وهي فتحت بوقها ودخل زبه وبدأت تمص وترضع فيه ومصطفي بيصور لحظات المص والرضاعة شويه وطلب منها تنام علي جنبها علي الارض وبقي بيصورها وهو حاطط رجله علي جسمها وعلي راسها وجت اللحظة اللي فيها كانت كسرة نفسها للابد . عدسه الموبايل علي زبه وهي مرمية علي الارض وزبه بيتبول عليها انصدمت وهي ب تحاول تخبي راسها لكن هتخبيها فين مصطفي تبول علي كل جسمها وعلى وشها وبعدين فك ايديها وشدها من شعرها وراح بيها علي السرير بتاعها ونيمها علي طرف السرير ورفعت له رجليها وكمل فيها نيك لغاية ما جاب لبنه في كسها وهو بينكها ويجبهم وحتى وهو بيطلع زبه من كسها اللى غرقان لبن وبينزل من كسها سايل علي طيزها كان مصطفي بيصور مصطفي طلع زبه من كسها ونرجس بسرعة شالت المشابك من بزازها وهي حاسه فيهم نار وجريت علي الحمام تستحمي من القرف اللي عمله مصطفي لكن نرجس من جواها كانت في حاله مش قادرة تحددها . غضب من اللي عمله فيها وفي نفس الوقت شعور رهيب بمتعة واحساس مختلف بحبها للي حصل فيها تناقض مش قادرة تفهمة ……… اولاد الذوات الجزء الثامن والثلاثون بقلم عادل المتميز ………….. ليلي بعد ما اخدت الفلوس من شوقي انا هخليك الليله تحلف بيا شوقي :: طب وريني بقي شقاوة البنات الصغيرة لما تتناك ليلي :: ومين قالك اني بنت صغيرة.. الليله هتشوف وتحكم بنفسك قعدت بين رجلين شوقي وشدت البوكسر له لغاية ركبه وافتكرت كلام اسماعيل ان شوقي بيحب الشتيمة والبعبصة ليلي :: بس انا بحب اشتم هتزعل شوقي :: خدي راحتك واعملي كل اللي بتحبيه ليلي :: اي شتيمة اي شتيمة.. انا عارفة انك بيه بس الحاجات دي مفيهاش بيه وهانم شوقي :: اي شتيمة خدي راحتك ليلي :: واي حاجة عايزة اعملها هعملها ؟ شوقي :: هههههه فهمتك .. خدي راحتك عالاخر .. انا بحب كل حاجة واي حاجة في الجنس ليلي :: حيث كده بقي عندك خيار شوقي :: ليه جعانه ؟ ليلي :: هو انا لو جعانه هتأكلني خيار بردو.ثم منا اكلت شوقي :: ههههههه هو انتي بتحبي الميول ليلى :: ايوه كده عايزك تركز معايا كده وتبقي عالخط معايا شوقي :: استني قام ودخل الاوضة ورجع بزب صناعي وزجاجة زيت ده بيتهيألي احسن من الخيار ليلي :: ده مش انا بس اللي بحب الميول ي.. شوقي :: ايه خايفه تشتمي ؟ ليلي :: يعني اقول عادي بجد شوقي :: اه .. ليلي :: يعني لو قولتلك يا خول يامتناك شوقي زبه بدأ يقف.. ليلي مسكت زبه وهي بتنزل عليه وتبوسه :: ده زبك اتحرك .. انت خول بقي بجد ونزلت عليه واخدته بين شفايفها اممممم. امممممم اااااه اااااه. زبك حلو اوي يا متناك .. زب شوقي وقف وانتصب علي اخره وليلي بصباعين بتدعك فيه وبتمصه شوقي نزل بكل جسمه علي الكنبه شبه ممد وليلي عماله تمص وترضع في زبه ارفعي رجلك يالبوه .. عاوه الحس خرم طيزك شوقي رفع رجله لفوق اوي ومسكهم بأيده وليلي نزلت براسها وهي مطلعة لسانها وبدأت تحرك لسانها حوالين خرم طيز شوقي وايدها بتدعك زبه قولي بقي انت حد ناكك في كيزك اللبوه دي قبل كدة يا متناك شوقي :: انتي نفسك تعملي كدة ؟ ليلي :: اه . انا عاوزة انيكك واشرمطتك شوقي :: ااااه.. دخلي صباعك طيب ليلي تفت علي خرم طيزه وبدات تحرك طرف صباعها وتعمل زي تدليك لخرم طيزه وشوقي غمض عنيه وعاش اللحظة وبدأ يشعر بصباع ليلي بيدخل جوه طيزه ليلي :: كام زب دخل في طيزك يا متناك . انت خرمك واسع اوي شوقي :: صناعي وخيار كتير اوي ليلي :: تؤتؤ انا قصدي زب حقيقي شوقي :: لا عمري ليلي :: هنكدب بقي . الخرم ده شكله مفشوخ نيك . وبدأت تدخل الصباع التاني في طيزه ونزلت تمص زبه شوقي :: ااااه ااااااه.. اشتميني .. يا ستي ليلي ليلي :: هشتمك وههزقك يا خول يا متناك يا ابو خرم متناك ليلي مدخله صباعين في طيز شوقي وعماله تقور وتحرك صوابعها وتلفهم جوه طيزه وترضع وتمص في راس زبه شوقي :: نكيني يلا بالصناعي ليلي قامت وقلعت كله هدومها ونزلت تاني علي ركبها ارفعي يالبوة رجلك تاني شوقي رفع رجله اوي وليلي مسكت الزيت ودلقت علي ايدها وعالصناعي وغرقت طيز شوقي وبعدين حطت راس زب الصناعي علي خرم طيزه ودخلته وفضلت تنيك فيه وشوقي زبه بينفض نفض من الهيجان فضلت تنيك فيه وهي بتحاول تخليه يعترف شوقي :: انا بتناك من ستات عمر ما راجل ناكني .. ليلي :: بس انا شفت عنيك وانت بتتفرج علي زب خالي وهو بينيك الخولات انت عاوز تتناك شوقي :: ااااااه. ااااااه.. هو انا نفسي اجرب بس مش عارف هتبسط ولا لا ليلي :: قامت ولبست الصناعي وكأن بقي عندها زب قوم يا خول وفلقس لستك ليلي علشان تنيكك شوقي قام ونزل علي الارض وقف علي ركبه وايده وفلقس ليها وليلي فتحت طيزه وهي واقفة وراه علي ركبها وعماله تدعك في زبها الصناعي بالزيت وراحت مدخلاه بين فلقة طيزه وعالخرم وراحت مدخلاه كله في طيزه ولذقت فيه ليلي :: حلو كدة يا متناكة حلو .. اتخيلي ان راجل اللي بينكك في طيزك شوقي :: نكيني اوي ياستي ليلي :: تؤتؤ قولنا ايه .. اللي بينكك دلوقت راجل شوقي :: ااااه اااااه.. زب حقيقي داخل في طيزي وبينكني. اوووف. انا هايج اووي ليلي :: نفسك مين اللي يكون دلوقت بينكك ياخول شوقي :: احححححح احححححح. اووووف مفيش حد معين ليلي :: طب اتخيل ان خالي وليد هو اللي بينكك.. وزبه هو اللي داخل في طيزك شوقي غمض عنيه وبدا يسرح بخياله في الفيلم اللي شافة وتخيل نفسه مكانه الواد اللي بيتناك هاج جدا لدرجة ان زبه نزل لبنه رغم انه واخد برشام تأخير ليلي :: احا.. انت هجت اوي كدة وجبتهم عالارض.. لا انت شكلك هتموت بجد علي زب ينقحك في طيزك يا متناك شوقي :: بصراحة انا من زمان نفسي القي حد امان ينكني ليلي :: علشان كدة اشتريت الفيديوهات شوقي :: ايوه ليلي مسكت شوقي من طيزه ورجعت تكمل فيه نيك ورزع وهبد في طيزو وهي عماله تشتم فيه وتهينه وزب شوقي رجع تاني يقف وينتصب ليلي خلته ينام علي ضهره ورفعت رجليه لفوق ومن تحت دخلت الصناعي في طيزو وهي ماسكة رجليه حاسس بزبي يا متناك.. حاسس بيه وهو بينكك في طيزك شوقي :: اه .. اااه.. اوووف .. ايوووه ايوووه حاسس .. اححححح اححح ليلي :: انا كمان هجت اوي وعايزة اتناك يلا قوم نكني شالت زبها من طيزو ونامت هي له عالارض وفضل شوقي ينيك فيها ساعة متواصله وهي بتشتمة وبتقوله نكني ياخول.. نكني يا متناك.. نيكني زي ما نكتك يالبوة بعد ساعة متواصلة من النيك في كسها وطيزها شوقي طلع زبه وجابهم علي جسمها ……… الساعة تلاتة بالليل امل سمعت صوت حد بينزل عفش من البيت من الدور اللي فوق امل :: رجب يارجب رجب :: ايه يا امل فيه صوت بره تخبيط وناس شكلهم بينزلو عفش من العمارة رجب :: قام ولبس الشورت بتاعة والفنلا وخرج يشوف في ايه فتح الباب وشاف عمال بتنزل العفش وسألهم قاالو انهم بينزلو عفش من الدور السابع رجب قلق وفكر فيه حراميه طلع الدور السابع فعلا واتأكد ان استاذ وحيد هو ومراته فوق وانهم معزلين وخدو شقة في مكان تاني احسن رجب نزل وحكي لمراته انهم مش حراميه وان وحيد اللي في السابع معزل من الشقة … رجب كما نوم وامل هب كمان نامت وتاني يوم لما نزلت لعم فوزي حكت له وعم فوزي قالها اه هما فعلا كلموه من شهر وده كان اخر شهر ليهم ومن يومين عرفوه انهم هيشيلو العفش والصبح خبطو عليه وسلموه مفاتيح الشقة امل :: انا اتخضيت امبارح وفكرت حد بيسرق الشقة عم فوزي :: انا هعرضها للايجار لو لقيتي حد عاوز شقة ابقي عرفيني امل :: حاضر يا عم فوزي عم فوزي :: انا نفسي رايحة للسمك ما تعملي لينا النهاردة سمك امل :: بس كدة عيوني .. حالا هروح السوق واشتري سمك.. عايز تاكل سمك ايه فوزي :؛ يا سلام لو قراميط امل :: عنيا ياعم فوزي فوزي طلع من محفظتة ٢٠٠ وادها ل امل خدتهم وراحت السوق وهي ماشيه لمحت سايكو اللي اول ما شافها دخل القهوة جري امل ضحكت وكملت مشي للسوق اشترت السمك وروحت لشقة عم فوزي لقت رجب ومحمود نزلو عنده رجب :: انا رايح المحل بقي ومحمود صحي خليه معاكي امل :: ماشي . انتوا فطرتو رجب :: اه فطرنا ……… نور وساندي في معرض العربيات ساندي وقفت قدام عربية هيونداي i10 حمراء اللون وقالت هي دي اللي هاخدها نور :: مبروك عليكي يا روحي صاحب المعرض :: خلاص هي دي يا فندم نور :: اه هي دي اللي عجبتها صاحب :: طيب شوكت بيه كلمني الصبح وقالي ان حضرتك عاوزة تبدلي عربيتك نور :: اه انا كمان هاخد اختها بس اللون الفضي صاحب :: طيب حضراتكم اتفضلو معايا المكتب نمضي العقود وانا بستأذنك هتصل بشوكت بيه اعرفة نور :: اه طبعا نور وساندي دخلو المكتب وصاحب المعرض كلم شوكت بيه وخلص معاه وشوكت قاله هحولك الفلوس علي حسابك النهاردة صاحب المعرض كتب العقود وكان شوكت كلم نور وقفل معاه صاحب المعرض عمل عقدين لنور عقد العربية الجديدة وسلمها المفاتيح وورق العربية الجديد وعقد بيع من نور لعربيتها القديمة وسلمها تمن العربية وعقد عربية ساندي الجديدة وسلمها المفاتيح نور سلمت المعرض العربية بتاعتها القديمة وكل واحدة فيهم ركبت عربيتها الجديدة وراحو الفيلا ……. شوقي :: يعني نور مجتش النهاردة الشركة اسماعيل :: ولا ساندي مرات اخوها شوقي هرش في دقنه وقاله طب خلاص روح انت دلوقت شوقي قعد يفكر وبعدين قرر يتصل ب ساندي ويشوفها محدش فيهم ليه النهاردة مراحش الشركة لكن ساندي كنسلت عليه علشان كانت بتفرج بناتها علي عربيتها الجديدة وعربية نور كانت نور وبناتها وابنها وساندي وبناتهم كلهم بره ساندي بصوت واطي علشان البنات متخدش بالها:: جوزك رن عليا وانا كنسلت عليه نور :: تلقيه عاوز يعرف مروحناش الشركة ليه.. اوعي تقولي انك جبتي عربية ساندي :: علشان ؟ نور :: علشان يجبلك عربية هو مش قالك هيشتريها النهاردة ساندي :: اه نور :: خلاص لما نطلع ابقي كلميه وقولي له اي عذر ساندي :: ماشي ……. رجب راح القهوة وسايكو راح للواد تلقيمة وقاله اطلع انت للزباين وانا هقف مكانك عالنصبة تلقيمة نزل من النصبه وسايكو وقف مكانه وخايف ومرعوب وهو بيبص علي رجب تلقيمة :: هتشرب ايه ياعم رجب رجب بص كدة ل تلقيمة وراح بص ل سايكو رجب :: هشرب شاي تلقيمة راح لسايكو وطلب منه الشاي وبعد ما الشاي اتعمل راح وداه لرجب رجب :: ابعتلي سايكو عايزة سايكو راح له وقاله رجب عايزك سايكو نزل من النصبه وركبه بتخبط في بعضها سايكو :: اؤمرني ياعم رجب رجب :: طلعت وقفت عالنصبة يعني اول ما انا جيت سايكو :: ماهو ماهو ياسطي رجب :: مالك ياض .. بقولك ايه انا عايزك تعدي عليا بالليل في الشقة سايكو :: في الشقة ؟ مش خلاص عملت اللي انت عايزة رجب :: ياض خلاص متخفش .. هو انت كل ده ومفهمتش سايكو :: مفهمتش ايه ؟ مش فاهم رجب :: امل عايزك .. اطلع وهتفهم بالليل رجب :: هاخد انا الشاي في المحل بتاعي وعدي عليا كمان ساعة عايزك رجب مشي وسايكو تنح في مكانه ومش فاهم.. هو ده حقيقي ؟ فضل واقف كدة مكانه يبص علي رجب ودماغة مشتتة مش فاهم ايه اللي بيحصل وانتبه بس لما صاحب القهوة نده له يشوف الزباين سايكو :: واحد قهوة سادة تلقيمة :: هو رجب كان عايزك في ايه. واول ما شفته بدلت معايا سايكو وهو سرحان ومن غير ما يقصد قال :: الموضوع شكله كبير تلقيمة :: موضوع ايه سايكو :: لا لا مفيش حاجة. اعمل القهوة تلقيمة :: بقي كده .. ماشي …… بنات ساندي اخدو مفاتيح العربية من مامتهم وركبو هما وبنات نور وخرجو يتفسحوا بالعربية الجديدة وامير اخد عربيه مامته وخرج بيها هو كمان وساندي ونور طلعو اوضة ساندي ساندي :: العربية حلوة اوي نور :: مبروك عليكي يا حبيبتي.. عقبال ما تيجي عربية شوقي ليكي ساندي :: منحرمش منك **** ولا من عمو شوكت نور :: طب اتصلي ياختي بشوقي شوفيه ساندي :: مش لما نتفق الاول هنقوله ايه نور فكرت شوية وقالت قولي له ان بابا تعب شوية واني قعدت جنبه وانك انتي كمان قعدتي علشان تطمني عليه. اتصلي وافتحي الاسبيكر ساندي :: ماشي ساندي اتصلت بيه وفتحت الاسبيكر شوقي :: مجتيش يعني الشركة . ساندي :: اه اصل عمو شوكت تعب شوية ونور قعدت معاه وانا كمان انت عارف شغلي معاها فكنت هاجي ازاي شوقي :: اه. الف سلامة عليه.. طب ايه مش هشوفك علشان ننزل نشتري العربية زي ما اتفقنا نور شاورت ليها تقابله ساندي :: اه طبعا نتقابل .. نتقابل فين شوقي :: ايه رائيك تعدي عليا الفيلا ومن هناك نروح سوا المعرض نور بصت ل ساندي اللي طأطأت رأسها ب وافقي ساندي :: ماشي .. هجيلك علي خمسه كدة حلو شوقي :: اه طبعا حلو ساندي قفلت معاه وقالت انتي ليه وافقتي نتقابل في الفيلا نور :: عادي يعني .. علشان يعرف انه عادي ساندي :: طيب دلوقت انا لما اجيب العربية لازم دي اللي اروح بيها الشركة نور :: اه صح ساندي :: خسارة انا حبيت العربية اللي اشتريناها اوي نور :: خلاص هاتي نفس الماركة بس لون تاني ساندي :: ماشي لو لقيت زيها هناك هشتري زيها نور :: دلوقت انا مش فاهمة انتي ناويه علي ايه هـ ترجعيني ازاي له وتخلي الموضوع مقنع ازاي ساندي :: متقلقيش انا في راسي حاجة كدة هظبطها واقولك عليها.. بس عاوزة اتفرج علي الفيديوهات اللي راحت ليكي تاني نور :: مانتي اتفرجتي عليها ساندي :: لا عاوزة اتفرج عليها تاني وتالت ومع نفسي نور :: ماشي هما كدة كدة معاكي بس عاوزة اسألك هو عادي تتفرجي علي راجل تاني غير جلاال جوزك .. يعني سيبك من هو جوزي وانتي بتقولي كدة قدامي انك هتتفرجي عليه ساندي :: هههههههههه . هو الاول انتي بتغيري عليه؟ نور :: الغريب اني مش غيرانه عليه خالص ولا فارق انا ماللي مستغرباه انتي ساندي :: انا قولتلك انا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص نور :: اممممم.. ساندي :: هههههههه مالك نور :: مفيش اصلي جربت امبارح اتفرجت ولقيت الموضوع ممتع جدا بس بعدها حسيت بتأنيب ضمير كبير واني ازاي سمحت لنفسي اتفرج علي حاجات زي دي ساندي :: ده بس في الاول . المهم احكيلي بقي حسيتي بأيه نور بخجل وكسوف . :: اللي حسيتي بيه هتستعبطي ساندي :: لا بقي كدة انا مش هسيبك غير لما تحكيلي والا و**** اغتصبك دلوقت انا كدة كدة هايجة نور :: ههههههههه تاني مش كفاية قبل كدة ساندي :: طب تصدقي بقي هي كبرت ونونوت في دماغي اقوم اغتصبك دلوقت ساندي قامت وقفلت الباب بالمفتاح ووقفت قدام الباب بتبص لنور اللي ضمت رجليها علي بعض وهي بتضحك عاوزة تعملي ايه يا مجنونة ساندي بدات تقلع هدومها وترميها عالارض نور :: يخرب بيتك .. ايه يا مجنونة ساندي :: هي ونوونت في دماغي ساندي قلعت كل هدومها وبدأت تقرب علي نور اللي قفلت رجليها اوي علي بعض وساندي طلعت بأيدها ورجليها علي السرير ومسكت رجلين نور وهي بتحاول تفتحهم ونور بـ تضحك وتحاول تقفل رجليها لكن ساندي قدرت بعد معافر انها تفتح رجليها وتدخل بين وراكها من تحت الچيبه رفعت الجيبه ونور بتحاول تغطي نفسها وهي بـ تضحك ياساندي .. ياساندي مش هينفع كده ساندي شدت نور من رجليها ونيمتها علي ضهرها ونامت فوقها وايدها راحت لكسها ومسكتها منه وجسم نور بيتلوي تحت منها ساندي :: سيبي نفسك بقي .. واستمتعتي نور :: يابت عيب مينفعش ساندي غرزت أصابعها في كس نور هيجتها وهى بتقول بصوت هايج هينفع وينفع .. انتي بس سيبي نفسك نور :: وبعدين طيب .. أي . صباعك بيوجعني ساندي غرزت أصابعها جوه اوي اكتر:: بيوعجك فين نور هايجة من صباع ساندي في كسها وبدأت تسيب نفسها وغمضت عنيها وساندي نزلت من عليها وشدت بأيدها الاندر بتاعها ونامت علي بطنها بين فخادها وطلبت من نور ترفع رجليها. نور حطت ايدها على وشها ورفعت رجليها لساندي . وبقي كسها المنفوخ قدام عيون ساندي اللي نزلت عليه بشفايفها وتبوسه براحة اوي وحنيه وصباعها من تحت بـ يداعب خرم كسها نور مغمضة عيونها وهي حاسه بأنفاس ساندي تلامس كسها وصوابعها بيتحرك بشويش دوائر حوالين خرم كسها. وبدات تعض علي شفايفها اول ما ساندي فتحت كسها بصوابعها ودخلت لسانها بين الشفرات هياج واهات مكتومة بين ضلوعها لسان ساندي بيتحرك علي كس نور وراح لغاية فتحة كسها ودخل جواها ونور مسكت بزازها بأيديها وبتفعص فيهم ومقدرتش تكتم اهاتها اكتر من كدة وقامت بنصها اللي فوق ومسكت راس ساندي وبقت عماله تروح بكسها اوي عليها وساندي مدخله كل لسانها جوه كسها ساندي بعد ما شبعت من كس نور قامت وقومت نور وبدأت تقلعها هدومها بقوا الاتنين عريانين ملط ساندي رقبت من نور ونور هايجة وهي اللي راحت ومسكت ساندي من خدوها واخدت شفايف ساندي بين شفايفها بوس ومص شفايف متبادل بينهم وايد نور راحت تمسك ساندي من بزازها ساندي نمت فوق نور اللي نمت معاها وساندي نزلت بشفايفها علي حلمات نور وايد نور راحت تتمشي وتحسس علي طيز ساندي نور:: انا مش عارفة ايه اللي جرالي . يخرب بيتك بوظتي أخلاقي ساندي :: انتي جامدة اوي معقول شوقي يخون واحدة جسمها كدة نور فتحت رجليها لساندي وايدها بتحسس علي طيزها نور سابت بزاز نور وراحت ومدت ايدها تحت المخده وطلعت خيارة وراحت طلعة فوق نور 69 ونزلت علي كسها الاول دخلت صوابعها في كس نور ونور من تحت ماسكة طيز ساندي ونزلتها ولسانه رايح جاي لحس في كسها ساندي مسكت الخيارة ومصت فيها شوية وبعدين دخلتها في كس نور اللي شهقت بصوت عالي لما حست بالخيارة بتدخل في كسها وبدأ جسمها كله يتلوي مع دخول الخيارة وخروجها ساندي :: ايه هايجة اوي كدة نور :: اوووي . اوووي يا ساندي.. حاسه اني عاوزة اقطم الخيارة بكسي من شده اللذه ساندي :: انا كمان هايجة اوي ونفسي في زبر ينكني في كسي . ما تيجي نتخيل ان فيه حد بينكنا احنا الاتنين نور :: اااااه . ااااه حلووو حلوووو . اوووووف ساندي :: ايه رائيك انك تتخيلي اني بتناك قدامك وتختاري انتي اللي ينكني وانا اتخيل انك بتتناكي قدامي نور :: لا مش هتخيل انا. اااه براحة ساندي :: بتسحب الخيارة من كس نور وترجع تدخلها لا هتتخيلي قد ايه شعور ممتع انتي بتتخيلي زب حد تاني غير جوزك بينيكك نور :: لا طبعا مينفعش ساندي :: هينفع صدقيني . هو يعني هينكك بجد.. قوليلي بقي نفسك مين ينكك نور :: مفيش وعمري مافكرت اصلا ساندي :: يعني مفيش حد خالص ولا حتي في الي مين اللي روحنا فيهم الشركة شوفتي حد نور :: وقفتي ليه.. دخلي وخرجي الخيارة وفي اللحظة دي تليفون نور رن نور وهي نايمة مسكت الفون وبصت فيه ورمته ساندي :: مين نور :: ده اسماعيل ساندي :: ياسلام عالصدف.. وزي ما يكون بيقولنا اتخيولوني انا .. ايه رائيك ماتتخيلي اسماعيل بينكك نور :: لا طبعا اتخيل ايه ساندي :: غمضي بس عنيكي واتخيلي انه هو اللي مدخل زبه في كسك وبينكك وبدأت ساندي تدخل الخيارة تاني وتسحبها براحة وهي بتقولها ها حاسه بأيه وانتي شايفة اسماعيل فوق منك وحاطط زبه في كسك نور كلام ساندي اثر فيها وهاجت وهي متخيله اسماعيل بينكها شويه وساندي نزلت من علي نور ونامت جنبها وبأيدها حسست علي بزازها وحلماتها ساندي :: عاوزة اقولك علي حاجة حصلت في الشركة وخوفت اقولك نور:: ايه ساندي :: بس توعديني مش هتعملي اي حاجة لصافي ولا ل اسماعيل انا شفت اسماعيل بينيك صافي في مكتبه نور :: يابنت المسطولة مانتي قولتيلي ؟ ساندي :: احا .. نسيت اني قولتلك و**** اصلا الموضوع مجنني من ساعتها نور :: انا اصلا هتجنن من ساعتها بس انا نسيت انتي كنتي رايحة مكتب اسماعيل ليه ساندي :: لما ادتيني الورق اوديه ل اسماعيل نسيت وفتحت المكتب من غير ما اخبط واول ما دخلت شفت صافي موطية ومفلقسة له ومنزل الاندر بتاعها لغاية ركبها وبينكها نور ::اللي هيجنني وعماله اقول بين نفسي من ساعتها صافي ؟. معقول وفين في المكتب ساندي :: اه و**** وانا كمان نور سرحت وهي بتفكر في صاحبه عمرها وقالت. هو فيه كدة .؟ واحدة متجوزة تخون جوزها ساندي قامت وقعدت جنبها : انتي بس اللي غلبانه يانور نور :: هي الدنيا خلاص مبقاش حد يأمن لحد فيها ساندي :: انا قولت اقولك علشان مش حابه اخبي عليكي حاجة. نور :: انا دماغي مش مستوعبه . ازاي هي تعمل كدة . وايه الجراءة اللي فيهم دي… في المكتب .. ساندي قامت ووقفت علي ركبها قدام نور ايه مش هنكمل بقي انا هايجة اوي نور :: نكمل ايه انا فصلت ىما فكرتيني ساندي :: لا فصلتي ايه انا هرجعك تاني للمود وقامت علي نور ونيمتها ونامت فوق منها واخدت شفايفها بشفايفها وايديها من تحت بتلعب في كسها لغاية ما نور رجعت تاني هاجت وساندي قدرت تخلي نور تتخيل تاني اسماعيل بينكهم هما الاتنين وفضلو بتاع ساعة هاريين اكساس بعض بالخيارة ……… ايمان :: واد يافارس فارس :: نعم ايمان :: ايه ده ؟ مالك ؟ فارس :: مفيش ايمان :: متبقاش رخم . مالك ايمن قام من مكتبه وراح وقف مع ايمان جنب مكتب فارس :: زعلان يا ستي ومقموص ايمان :: زعلان ومقموص مني انا فارس:: لا هزعل ليه انا ايمن :: اصلي ياستي وقعت بلساني وحكيت له علي يوم الاربع ايمان :: **** يخرب بيتك ايمن :: ماهو فارس بصراحة كدة نفسه فيكي .. وانتي نفسك قولتي عايزه فارس :: لا ياعم انا مش قد المقام ايمان بزعل بصت ل ايمن :: دي حاجة تتقال بردو ايمن :: ايه ياوليه مالك ماعادي وانا وفارس انتي عارفة اللي بينا وانتي نفسك مننا وتبعنا فارس :: يمكن انا دلوقت اللي وحش. ايمان :: انا اصلا كنت جايه ليك علشان اقولك تغديني النهاردة ايمن :: ابسط ياعم اهي هتغديك زي ما غدتني ايمان :: اه بس انت وحياة أمي ما هتاكل تاني معايا ايمن :: واهون عليكى بردو ايمان :: اه تهون عشان انت ميتبلش في بقك فولة فارس :: يعني هروح معاكي النهاردة شقتك ايمان :: انت هتجيلي هناك .. خلي صاحبك يقولك العنوان. اقولك ما تجيبه يا ايمن انت عرفت البيت ايمن :: اموت انا في شغل الحفلات فارس :: احا .. لا انا هاجي لوحدي المرة دي ايمان بمرقعة ومياصة:: المرة الجايه تبقي لوحدك المرة دي انتوا الاتنين ……….. سايكو :: ايوة ياعم رجب رجب :: تعالى نقعد بره المحل هات كرسي رجب سحب الكرسي اللي قاعد عليه وخرج بره المحل بعيد عن النجاريين وسايكو جاب كرسي وقعد قصادة رجب :: انت عارف انت امبارح مضيت علي كام وصل سايكو :: لا معدتهمش رجب :: انت مضيت علي خمس وصلات كل وصل ب200000 سايكو :: نعم 200000 علي كل وصل يا انهار اسود رجب :: مالك ؟ هو انت خايف ليه هو انت ناوي تحكي ؟ سايكو :: لا لا خالص احكي ايه رجب :: هو انت مفهمتش ان اللي حصل معاك ده كان مترتب؟ سايكو :: مترتب ؟ رجب رجب سحب الكرسي وقعد جنب سايكو وقاله :: ايوة .. مترتب .. انا عارف كل حاجة عملتها مع مراتي.. من يوم البعبوص اللي بعبصته ليها .. ويوم التحرش في السوق اول مرة وجبتهم علي طيزها وغرقت العباية وتاني مرة لما بردو اتحرشت بيها لغاية ما طلعت ونكت مراتي في شقتي وعلي سريري سايكو :: انت عارف كل ده وساكت رجب :: اه وانا اللي فكرت ازاي اخليك تمضي علي الوصلات وانا اللي قولت ل امل تطلعك تاني وتخليك تنكها وانا موجود واتفرجت عليك. عجبتني علي فكرة.. عرفت تكيف امل .. مراتي حبيبتي سايكو اتصدم من كلام رجب اتصدم لدرجة انه كان حاسس ان الدنيا بتلف بيه رجب:: سايكو مالك سرحان في ايه سايكو :: هااا . لا لا مفيش رجب :: بص يا سايكو انا عاوزك تسيب القهوة علشان هتشتغل معايا في المحل سايكو :: بس انت لسه مفتحتش المحل وبعدين انا عمري كله شغال قهوجي رجب :: وماله تغير شغلانتك .. وكمان أنا محتاجك معايا تشتغل مع الصنايعيه ايدك بأيدهم لغاية ما يخلصو المحل وبعدين تبقي معايا سايكو قال:: طب … وسكت متكلمش رجب :: ايه مش عاوز سايكو :: لا اللي تؤمر بيه رجب :: ابقي قول لصاحب القهوة اي حاجة وتخلص النهاردة من الشغلانة دي وبالليل تعدي علينا هسهرك سهرة حلوة سايكو :: عندكم في الشقة رجب :: اه .. عندنا .. علي فكرة امل مبسوطة منك جدا والنهاردة عاوزك تبسطها وتبسطني سايكو :: ماشي .. رجب :: اه . مانت خلاص بقيت بتاعنا ومش هتقدر تفتح بوقك مش كدة ولا ايه سايكو :: اه .. بتاعكم . طبعا طبعا ………… عم فوزي بعد ما اكل اكله السمك مع امل ومحمود امل راحت تعمل الشاي وعم فوزي جاله فون من المحامي قفل معاه وامل جابت الشاي قومي بقي البسي علشان هنروح للمحامي امل :: بجد عم فوزي :: يادي كلمة بجد… ايوة ياستي بجد .. المحامي مستنينا في مكتبه امل لبست واخدت محمود وعم فوزي واتصلت برجب اللي ساب سايكو وراح حصلها علي مكتب المحامي رجب قابل امل وعم فوزي في المكتب واتنين من الشارع كبار في السن وعم فوزي اتكلم في حضورهم انه كتب ل امل العمارتين وهو بكامل قواه العقلية وطبعا المحامي كان مجهز الورقة اللي هيمضي عليها عم فوزي والاتنين الشهود وبعدها كلهم روحو ع البيت وامل ورجب في قمة فرحتهم اللي كملت ب الورقة اللي هـ تجنبهم اي مشاكل بعد موت عم فوزي لكن عم فوزي كان عنده المفاجئه الاكبر ليهم انه سلم ل امل عقود العمارتين وقالها من دلوقت العمارتين بالمحلات بتوعك لكنه طول ما هو عايش هياخد ايجار شقتين له والباقي هيبقوا معاه شايلهم ليها .. واي وقت تحتاج لفلوس تاخدهم منه امل اخذت العقود وهي مش مصدقة ورجب بص علي العقود وهو مش مصدق اخيرا الدنيا ضحكت ليهم وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الثامن والثلاثون من قصة أولاد الذوات داولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء التاسع والثلاثون ………………. رجب :: انا كلمت الواد سايكو وهيجي بالليل امل :: انت جبتها له ازاي رجب :: عادي جبتها له صريحة ما كسمه كدة كدة هو بقي صباعه تحت ضرسي امل :: ههههه عقبال ما يبقي زبه في طيزك رجب :: هيبقي يا مستعجلة خلاص يعني الليلة هينكك رجب :: هينكنا امل :: دي هتبقي احلي ليله اخيرا هشوفك بتتناك ياخول رجب :: مانتي شفتي امل :: لا ياحبيبي الحقيقة تفرق عن الافلام انا هقوم اشيل العقود دي واقوم اخد دوش وانت كمان جهز نفسك علشان عايزك تحكيلي عن ماضيك رجب :: دلوقت ؟ انا سايب الصنايعية في المحل امل :: كسمهم وكسمك .. هتقعد وتحكيلي رجب :: ماشي ……….. ايمن :: اصبر بقي لما ايمان تمشي وتروح البيت نبقي نروح لها بعد ساعة بالظبط ايمان اتصلت ب ايمن ايمن :: ايوة يا ولية ايمان :: وليه لما تولوا لك .. انتو فين ايمن :: بنشتري اكل ايمان :: طبعا انت فاكر البيت ايمن :: اه فاكره.. هرن عليكي وانا داخل عالشارع ايمان :: اهم حاجة تاخدو بالكم وانتو داخلين البيت ايمن :: متقلقيش ايمن قفل معاها وبعد ما الاكل خلص اخد الاكل واشترو الساقع وراحو للبيت بتاعها واتصل بيها ايمن وايمان فتحت الشقة وفارس وايمن دخلو بسرعة وايمان قفلت الباب فارس بص ل ايمان وبص ل ايمن وهو مش مصدق الجثة اللى قدامه ايمن :: مش قولتلك ايمان دي بطل ايمان بمياصة :: ايه يافارس عجبتك فارس :: جمل .. جمل ياعم الحاج جمل ايمن :: بصراحة جمل بجد ايمان بمرقعة :: المهم بقي عايزكم النهارده تعرفو تسيطرو ع الجمل ايمن :: نسيطر ونركب ونخلي الجمل ينخ فارس :: انتي جامدة اوي . انا مش مصدق ايمن :: الواد ريل عليكي ايمان :: طب ايه ايمن :: مش هناكل طيب فارس :: لا انا مش هاكل.. انا عايز انيك ايمان بضحكه واحدة شرموطة :: هييييئ عاوز تنيك . مستعجل اوي كدة طب يلا بينا ع الاوضة ايمن :: سافلة سافلة ……… ساندي بعد ما نور لبست هدومها وراحت اوضتها نامت علي ظهرها ع السرير وهي بتفكر في مقابلته مع شوقي.. ازاي توصل له واي اول خطوة تعملها علشان تنام معاه خصوصا بعد ما شافت الفيديوهات اللي بيتناك فيها وقررت انها تدخل علي النت وتحاول تحلل شخصية شوقي .. وايه اللي بيحبه في الجنس وازاي تقدر تخلي شوقي ده خاتم في اصبعها وبدأت في الاول تدور في النت علي جوجل عن الميول دي وفضلت تقرأ .. وبعدين دخلت علي افلام جنسيه وفهمت واتأكدت ان الناس اللي زي شوقي دي بتحب الشتيمة والاهانة وانهم بيعشقوا الست اللي تكون مسيطرة عليهم بشخصيتها القوية وشافت افلام كتير تحت مسمي السادية وتملك الست في الراجل اللي بيكون معاها بعدين جت الفكرة اللي هتخلي شوقي يلاقي مبرر قوي لرجوعة ل نور والفكرة دي حلاوتها انها هـ تكون متطابقة مع كلامه اللي قاله لنور أن الأفلام دي مزيفة . بس الفكرة محتاجة لواحد محترف مونتاج بدأت تقلب الفكرة في دماغها شمال ويمين وبعدين قررت ان الفكرة هي كمان اللي هتقربها من شوقي وقررت تكلمة قبل ما تقابله كان فاضل تلات ساعات علي المقابله خدت القرار واتصلت بيه شوقي :: الو .. ساندي :: الو يا شوقي شوقي :: اكيد فيه حاجة مهمة تخليكى تكلميني .. ايه كلمتي نور ؟ ساندي :: لا هو بصراحة كدة انا اتصلت بيك علشان …. علشان شوقي :: ايه يا ساندي ؟ علشان ايه ساندي :: هو فيه فكرة جت في دماغي كده بخصوص الافلام والطريقة اللي هترجعك لنور بس محتاجة حاجة كدة ومش عارفه اقولها ازاى شوقي :: بجد لقيتي طريقة .. ايه هي ساندي :: لا مش هقولك دلوقتى غير لما اضبطها صح في دماغي بس هو فيه حاجة انا محرجة اقولها شوقي :: لا قولي .. ارجوكي ساندي :: انا محتاجة اشوف الافلام دي .. تبعتهالي دلوقت شوقي :: افلامي ؟ اللي هي بتاعة ال ساندي :: اه .. وياريت كل اللي راح ل نور شوقي :: انتي متأكدة انك عاوزة الافلام دي .. هـتتفرجي عليها ساندي :: اه لازم وضروري .. متنساش ان مصلحتي أقربك من نور وارجعكم لبعض .. العرض مش سهل يترفض شوقي :: طب انا مش عارف ايه الافلام اللي راحت لنور ساندي :: هههههه هما كتير ولا ايه شوقي:: الصراحة .. هما كتير جدا ساندي :: طيب ابعت اللي ينفع تبعتهم شوقي :: حاضر .. هبعتهولك ع الواتس حالا ساندي :: تمام وانا علي ما اجي اقابلك هكون قلبت الفكرة في دماغي وظبطتها صح شوقي :: ماشي علي ميعادنا الساعه خمسه مش كدة ساندي فضلت مستنيه الفيديوهات اللي بيبعتها شوقي ليها وكانت المفاجئة المدوية ٣٧ مقطع اقل مقطع فيهم مدته تتراوح ما بين النص ساعة او ساعة الا تلت وفيه مقاطع معدية الساعة وتلت والمفاجئه الأغرب أنهم مش مع ست واحدة مع اكثر من ست ساندي عملت نقل بسرعة للفيديوهات من فولدر الواتساب لفولدر جديد وعلى ما شوقي عرف انه بعت تلات مقاطع بالغلط ل ساندي كان الوقت فات واكتشف بعدها بساعه وهو بـ يراجع المقاطع وحب يعمل حذف لدي الجميع كان خلاص الفيديوهات كلها راحت فولدر تاني المفاجأة الكبيرة ان التلات فيديوهات اللي اتبعتوا لصافي وتصوير خفي من غير ما صافي تاخد بالها ساندي فكرت شوية وقالت لنفسها ان شوقي اكيد بعتهم بالغلط لكنها شعرت بسعادة غامرة أن خيوط كبيرة بدأت تتكشف لها واتأكدت ان صافي دي هي اساس كل حاجة هي واسماعيل ………………… التلاتة في الاوضة ايمن وفارس وفي النص بينهم ايمان ايمن حاضنها من ورا ولزق فيها وايده بتحسس علي فخادها وفارس لزق فيها من قدام وزبه واقف عليها وداخل بين وراكها ايمن عريان ملط وزبه واقف عليها وداخل بين فلقة طيزها وعمال يبوس في رقبتها وفارس بياكل شفايفها وايده رايحة جايه علي بزازها تحسيس وعلي بطنها وايمان سايحة بين الاتنين اللي هايجين عليها وعلى جسمها الملبن ايمان لابسه قميص نوم قصير جدا لونه نبيتي مطرز كله ومرسوم بنفس اللون والخيط ورد وشفاف من بطنها وصدرها ولابسه من تحت اندر فتله نفس القميص فارس نزل على ركبه وبقي وشه ناحيه كسها وايده بتحسس علي فخادها من قدام وراح يشم في ريحة كسها اللي كان فايح منه ريحة هيجانها .. قرب من كسها وبقي عمال يبوس في كسها من فوق الأندر وايمن رفع الجزء القصير اللي مكنش مغطي طيزها وبأيده باعد الفتله اللي كانت محشورة بين فلقان طيزها وصباعه راح لخرم طيزها وبقي عمال يداعب بطرف صباعه خرم طيزها الهايج وفارس ايده نزلت الأندر بتاعها لغاية ركبتها وراح بلسانه وبدأ يلحس في كسها وعسل كسها اللي كان بينزل خيط لزج من كسها ايمان هاجت وساحت ومبقتش قادرة تقف علي رجليها واتنين رجاله هايجين عليها وبدأت تفتكر لحظة اغتصابها من تلات رجالة من عشر سنين قدام جوزها في بيت مقطوع رفعت رجل وفتحت كسها لفارس اللي راح بطرف لسانه وعمال يمشيه علي كسها من تحت ويسحب طرف لسانه براحة لغاية خرم كسها ويطلع مرة تانية لزنبورها وايمن تف علي راس زبه وحطه علي خرم طيزها وبدأ يحاول يدخله ايمان مالت براسها للخلف وايد ايمن ماسكه بزازها بقوة وبيعصرهم بقبضة ايده وبيحاول في ادخال زبه جوه طيزها طيزها فتحت ابوابها قصاد راس زبه وبدأ زبه في الاقتحام و الدخول جوه طيزها وفارس قام ووقف قدامها بعد ما شبع من لحس كسها ولزق فيها ومسك بزازها يرضع فيهم وايمان مسكت بيدها زبه وتدعكه وتمشيه على بطنها فارس مسك زبه وحطه على خرم كسها ووطي شوية بوسطة واول ما بقي زبه قصاد كسها ومش ناقص غير عالدخول طلع بوسطة لفوق براحة وكسها بدأ في بلع زبه وايدها راحت حاضنة فارس وهي حاسه بزبه في كسها وزب ايمن في طيزها والاتنين بينكوها عالواقف اهات ممزوجة بمتعه رهيبه .. زب في كسها وزب في طيزها.. شعور بالهيجان مستحيل يتوصف ااااااه. ااااااه.. اوووووف اوووووف . نكونى. نكوني اوووي .. اححححححححح.. ايييي ايييي اووووف زب ايمن بينسحب من طيزها وزب فارس بيدخل في كسها . يرجع زب فارس يخرج من كسها وزب ايمن يدخل في طيزها شوية وايمن طلع زبه وفارس راح واخدها وراح بيها علي السرير ونيمها علي طرف السرير وهو واقف في الارض رفعت له رجليها وايمن طلع فوق منها ونزل بزبه علي شفايفها ايمان مسكت زبه واخدته جوه بوقها ترضع فيه وفارس بيفرش كسها براس زبه وبعدين راح مدخلة في كسها بتمص زب ايمن ااممم امممم .. اممممم اممم .. وتشيل زب ايمن من بقها علشان وتبص من الجنب على فارس وهو بينيك فيها.. ااااا اووووف اوووووف.. نكونى .. نكوووني .. اااااه اااااه.. نكني اوووي يا فارس. نكني في كسي اوووي ايمن حط ايده على دماغه ونزل بزبه علي بوقها علشان تكمل مص في زبه ايمان بتمص زبه وايمن ايده علي راسها وعمال يدخل زبه جوه بوقها شوية وفارس سحب زبه من كسها وايمن نزل ورفع رجليها وتف علي راس زبه وبعدين راح مدخلة في كسها بقوة وايده مسكت رجليها وبقي عمال يسحب زبه ويرجع ينيك بكل قوة في كسها وفارس طلع ووقف علي ركب جنب وشها وايده لف وشها علشان تمص زبه ايمان :: زبك حلو اوي . زبك جميل يافارس وراحت بشفايفها واخدته جوه بوقها تمص شوية وتتأوه وتتلبون شوية وتبص علي ايمن اللي شغال فيها نيك شوية وراح ايمن مطلع زبه وفارس نام علي ضهرة وايمان طلعت وقعدت عليه ايدها مسكت زبه وهي بتنزل عليه . ودخلته في كسها .. ونزلت بشفايفها علي شفايف فارس .. تاكلهم وترضع فيهم فضلت تطلع وتنزل علي زب فارس وتتحرك لورا ولقدام وبعدين ايمان قامت ولفت وبقي ضهرها لـ فارس ونزلت وهي ماسكة زب فارس وحطته علي خرم طيزها ..وبدأت تنزل عليه وتظبطه عالخرم اوي لغاية ما بقي زب فارس بالكامل جوه طيزها بعد ما لبست زب فارس في طيزها.. نامت علي صدره وايده فارس حضنتها وايمن فتح رجل فارس وقعد علي ركبه بينهم وزبه بقي قدام كس ايمان وايده ماسكة زبه وبدأ يدخل زبه هو كمان في كسها وضع صعب وابن متناكة عليها. كانت حاسه انها بين اتنين فحول. والزبين ملايينها قاعده على زب فارس وداخل كله في طيزها وفارس من تحت بيرفع وسطة وينزل و زبه بـ ينيك في خرمها الخلفي وايمن ايده رافعة رجليها وشغال نيك في كسها تلت ساعة من النيك وبعدين فارس بدل مع ايمن وايمان هايجة و تتلبون علي ازبارهم لغاية ما أيمن جابهم فى طيزها وهى قافلة خرمها عليه .. وفارس طلع زبه ونطرهم علي بطنها ووشها بعد النيكة الخيال دي ايمان نامت علي ضهرها مش قادرة تتحرك وفارس قام وولع سيجارة له وسيجارة ل ايمن ………………. امير روح البيت ومكنش حد موجود في الفيلا غير جدته بهيرة امير :: هما البنات لسه مجوش بهيرة :: لا لسه .. انا كلمتهم من شوية وقالوا هيتأخرو أمير :: وماما فين بهيرة :: مامتك من ساعة ما طلعت منزلتش امير :: مجيدة فين.. بهيرة :: في المطبخ امير :: يا مجيدة.. يا مجيدة مجيدة :: ايوة ياسي امير امير :: الاوضة بتاعتي مش متروقة ماتطلعي تروقيها مجيدة :: حاضر أمير :: اعمليلى قهوة واطلعي امير طلع الاوضة بتاعته وقلع هدومه وفضل مستني مجيدة تطلع وهو عريان مجيدة طلعت بالقهوة خبطت الباب وامير فتح ليها أمير ::ادخلي يا مجيدة مجيدة :: ايه ده . ممكن حد يشوفنا امير:: قرب منها وزنقها في الباب وفضل يبوس فيها ويلزق فيها ويحشر زبه في كسها وهي واقفة علي الهدوم وأيده بتقفش فى بزازها مجيدة ساحت منه وسابت نفسها وبقت هي كمان بتحضن فيه وايد امير رفعت الجلابيه وهي نزلت الاندر بتاعها ومسكت زبه وبقت عماله تمشيه علي كسها وامير بيزنقها في الباب مجيده رفعت رجل وحطت بأيدها زب امير في كسها وايده مسكت رقبته واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تبوس فيه وتحضنه وامير عمال يدقر فيها وينكها ويدخل زبه اووي جوه كسها وراح رافعها وشالها وبقي عمال ينزلها ويطلعها علي زبه وبعدين راح بيها عالسرير ونزل بيها ونام فوقها وزبه مخرجش من كسها .. بقي عمال ينيك فيها .. وأيده بتقفش فى بزازها من فوق الجلابية وايد مجيدة حضناه من ضهره . ورجليها لفت حوالين وسطه شوية وامير قام من فوقها وقلعها الجلبيه والسنتيان وراح لبزازها يمص فيهم ويرضع .. بعد ما شبع من حلمات بزازها . نزل يلحس كسها وخرم طيزها وراح منيمها علي بطنها ونام فوق منها زبه على خرم طيزها من بره شغال يحك راس زبه في طيزها وبعدين نزله علي كسها ودخله اهات مكتومة وخفيفة منها وامير شغال نيك فيها وهو نايم فوقها شويه وراح قايم من فوقها وحط راس زبه تاني علي خرم طيزها وحاول يدخله معرفش وبعدين شاله وتف علي زبه على طيزها وبدأ يدخله زبه دخل فيها وهي بتتوجع لكنه نام فوقها وبدأ يسحب زبه براحة اوي ويرجع يدخله شويه والرتم بدا يبقي أسرع لما حس ان طيزها وسعت شوية وبدأ يشعر بالايلاج بقي اسهل والنيك بقي بسهوله عن الاول فضل أمير ينيك في مجيدة في طيزها لغاية ما حس انه خلاص هيجبهم راح حضنها بكل قوته وأطراف رجليه اتشدت وشعر بمتعة نزول اللبن من راس زبه وهي بتنزل جوة مصارين مجيدة بعد ما زبه اتحلب جوة طيز مجيدة قام من فوقها وباس طيزها وقالها انا بحبك يا مجيدة وبحب جسمك وعلاقتي معاكي مجيدة قامت وحضنته وخدت شفايفة بين شفايفها بوس .. وبعدين لبست هدومها ونزلت ………… ساندي نزلت في الميعاد بعد ما لبست اشيك طقم عندها وحطت افضل برفان سكسي بتحبه .. وحطت ميكب وعملت كوي لشعرها اخدت اوبر واتصلت بشوقي وقالت له انها في الطريق له بعد ساعة كانت ساندي وصلت لفيلا شوقي وكانت في اليوم ده سكرة الخدامة خدت اجازة بأمر شوقي .تحسبا لأي ظروف شوقي كان حاطط في دماغة انه ممكن يقدر يتحرش ب ساندي او يحصل بينهم أي حاجة شوقي رحب بيها شوقي :: تحبي تشربي ايه ساندي :: اي حاجة شوقي :: تحبي وسكي ؟ ساندي :: ماشي شوقي :: دقيقة ساندي :: خد بالك ل سكرة تشوف شوقي :: سكرة واخدة اجازة النهاردة ساندي :: ماشي خلاص شوقي راح جاب الوسكي وكاسين وقعدو شربو الكاسين شوقي :: شوفتي الافلام ساندي :: بصراحة اتفرجت علي اتنين ومقدرتش اكمل شوقي :: ليه ساندي :: اكيد يعني انت عارف ليه. المهم شوقي :: علشان افلام اباحيه يعني ساندي :: يعني .. انت عارف اكيد الافلام دي بتتعب شوقي ابتسم وفهم قصدها.. ايوة ايوة طيب ممكن تقوليلي الفكرة ؟ ساندي :: طيب بص يا شوقي انت قولت انك قولت ل نور ان الافلام دي متفبركة شوقي :: اه بس طبعا مصدقتنيش نور :: طبعا انا بعد ما شفت الافلام دي مستحيل اصدق انه مش انت شوقي :: طيب انتي شايفة الحل ايه نور :: ابتسمت .. هنقول بردو ان الافلام متفبركة شوقي:: ازاي وانتي نفسك قولتي مستحيل تصدق نور :: علشان انت قولت بس من غير ما تثبت انها افلام متفبركة شوقي :: مش فاهم. انتي عاوزني افبرك الافلام ساندي :: اه تفبركها شوقي :: ازاي ؟ هحط ناس تانيه هجيب منين نفس الجسم ونفس المكان.. ؟ ساندي :: انت عبيط؟ اسفة مش قصدي شوقي :: طب انتي قصدك ايه ساندي وقفت واتمشت شوية وقالت ممكن تشغل فيلم من بتوعك ؟ شوقي :: حاضر شوقي شغل شاشة التليفزيون ووصل الفيلم بالواي فاي عالشاشة ساندي :: احنا لو عاوزين نغير في فيديو زي ده من غير ما نغير كتير .. تفتكر نغير ايه ؟ علشان الفيديو يبان طبيعي ميه في الميه انه مش انت شوقي :: اكيد نغير الابطال بحد نفس الجسم ساندي :: هههههههههههههه . انت بتتكلم ازاي بص يا شوقي انت هتحتاج واحد يكون بتاع مونتاج محترف واتنين ممثلين مش هنحتاج منهم غير صوتهم شوقي :: ازاي ساندي :: الاتنين يتسجل ليهم صوت كان فيه علاقة حميمة . وبستحسن يكون فعلا فيه علاقة جنسية.. بس الاحترافيه هنا انهم يعملو نفس اللي بيتعمل في الفيلم وقت الضرب يكون فيه ضرب. وقت الممارسة يكون فيه ممارسة .. وقت التوقف يكون فيه توقف يعني نفس الاداء اللي في الفيلم يتعمل والمونتاج بقي ياخد الصوت من هنا يركبه هنا فهمت شوقي اه فهمت والفكرة عظيمة جدا بس جسمي نور عرفاه جدا ساندي :: هنا بقي دور المونتاج اكيد هيبقي عنده حل يعني يضيف وحمة علي جسمك أو علي .. شوقي :: يخرب بيت دماغك .. جبتي الحل ده ازاي .. ده شغل فوق العالي ودماغ الماظ بجد. بعد ما المونتاج يعمل فيلمين عالاقل تخلي حد ينزل الافلام دي عالنت ويبقي افلام قصاد افلام وانت بقي بعدها بيومين او اسبوع تطلب ضروري انك تتكلم معاه وتحكي ليها ان معاك دليل قوي على براءتك واثبات ان الافلام اللي اتبعتت ليها افلام مضروبة ومش حقيقية وتوريها الافلام دي ساعتها هي هتيجي تتكلم معايا وانا اقنعها ترجع ليك شوقي :: لا انا لازم ابوس دماغك دي ساندي بضحك :: هههههه لا ياشوقي انا بعد ما اتفرجت على افلامك يستحسن متلمسنيش انا جسمي من ناقص مش يلا بينا بقي نروح المعرض شوقي بص في ساعته :: انا كلمت صاحب المعرض ولسه قدامة ساعتين ساندي :: طب خلاص انا همشي وانت اشتري عربيه علي زوقك شوقي :: لا طبعا مينفعش.. وبعدين انا حابب نتكلم مع بعض .. انا حبيت شخصيتك جدا ساندي :: هنتكلم ساعتين بحالهم .. ولوحدنا.. لا يااعم شوقي :: انتي خايفة مني ولا ايه ساندي اتمشت لغاية الشباك ووقفت وقالت :: لا انت لسه متعرفنيش انا اخاف منك انت .. وراحت ضاحكة ضحكة كبيرة وقالت .. انت اللي المفروض تخاف مني شوقي مشي وراح ليها ووقف جنبها تعرفي انا طول عمري بحسد جلال عليكي ساندي رفعت حاجب مع ابتسامة :: اشمعني بقي شوقي :: انا خايف اقول السبب تفتكري بتغزل فيكي وتخافي مني ساندي :: هههههه تاني.؟ انا ياشوقي مش بخاف من اي راجل وانت اللي المفروض تخاف مني شوقي :: ليه بقي !؟ ساندي :: ببساطة كدة لاني شايفة نفسي ملكة.. ملكة بجد وفوق كل صنف الرجاله ساندي :: حتي علي جلال ساندي :: الملكة ملكة علي كله شوقي :: يابختك يا جلال. ممكن اسالك سؤال ساندي :: اتفضل شوقي :: بس تردي بصراحة ؟ ساندي :: انا اللي اقرر مش انت ارد ازاي شوقي :: انتي قولتلي انك مقدرتيش تتفرجي علي الافلام كلها علشان جنسيه ساندي :: ده حقيقي شوقي :: مقدرتيش ليه ؟ مش بتحبي الافلام دي ولا .. اسف ممكن اقولها صريحة ساندي :: عارفة عاوز تقول ايه شوقي :: طب عاوز اقول ايه ساندي :: تعبت واتأثرت بسبب العلاقة شوقي :: بالظبط ده قصدي ساندي :: هههههههههههههه مانا لو قولتلك هتخاف انت مني شوقي :: انا حابب اعرف . ده لو معندكيش مانع ساندي مشيت تاني ورجعت قعدت علي الكرسي وحطت رجل علي رجل وبصت لشوقي وقالت هتزعل من اجابتي !؟ شوقي :: اكيد لا ساندي :: مهما كانت الاجابه ؟ شوقي :: انا متشوق اعرف ساندي :: علشان لما اتفرجت عليك اتمنيتك شوقي بذهول :: بجد ؟ ساندي :: هههههههه مش تصبر لما اكمل كلامي شوقي ::ارجوكي كملي ساندي :: اتمنيتك تبوس جزمتي .. انت مثير ومثير جدا لكن مش زي ما انت فاكر. شوقي شعر بهيجان رهيب وسألها .. ازاي وضحى ساندي :: بص يا شوقي انا من جوايا شخصية تانية خالص.. ابحث علي النت عن شخصية المستريس .. انا ست احب اكون انا المسيطرة على اللي معايا انا اللي اكون ماسكة اللجام بتاع الكلب بتاعي .. طبعا انا عارفة كلامي هيزعلك بس بصراحة انا شوفتك كلب وعايز ترويض شوقي :: انا وعدتك مش هزعل بس الكلمة صعبه ساندي :: ههههههههه احمد **** بقي انك عرفت مني .. علشان انا قولتلك انت اللي تخاف مني مش انا شوقي :: بس بردو انا لو جوزك انا هبقي اي حاجة انتي تتمنيها ساندي :: اي حاجة اي حاجة ؟ شوقي :: اي حاجة مهما خيالك جابها ساندي :: عموما مسير الايام تثبت ليا دلوقت انا اتأخرت مش يلا بينا بقي حوار الساعتين ده مبقاش له لازمة شوقي:: هههههههه ماشي . يلا بينا ساندي :: ممكن تجبلي مايه شوقي خرج وساندي طلعت الفون الثاني وقفلت التسجيل شوقي رجع وساندي شربت ونزلت معاه ركبت معاه عربيته وراحو المعرض وجابت نفس موديل العربية بتاعة الصبح بلون احمر ددمم غزل . اغمق من العربية اللي اشترتها الصبح مع نور اخدتها وخدت الاوراق وروحت بيها واتفقت مع شوقي هتروح معاه المرور خلال أسبوع علشان ترخص العربية ………… ايمن :: ممكن اسألك سؤال غريب شوية ايمان :: ايه ؟ هو انتي ايه اللي وصلك لكده ايمان :: مش فاهمة ايمن :: انا حسيتك مستمتعة جدا وانتي معايا ومع فارس ويمكن استمتاعك ده اكبر من لما كنتي معايا لوحدي.. ده غير انك ضاربة الدنيا بالحزمة و معندكيش اي مشكله انك تتناكي من اي حد ايمان :: كل كلامك صح الا من اي حد دي انا مش برمرم.. والا كنت اتنكت من كل الشركة. انا بتناك لمزاجي وبمزاجي .. مش اي حد اخليه ينكني فارس :: معني كلامك ان فيه كتير ناكوكي ايمان :: يعني مش اوي ايمن :: طب ايه اللي وصلك لكدة ايمان :: كذه تجربة في حياتي .. منهم تجربة وانا **** عندي ١٢ سنه البواب كان كل ما انزل اجيب حاجة حلوة ياخدني الاوضة ويتعدي عليا وبعد ما كبرت وبقيت في ثانوي المدرس بتاعي مره زنقني في الحمام بتاع المدرسة وفضل يحضن فيا وكان المدرس ده مثلي الاعلى في الاخلاق و كنت بحترمه ولما عمل فيا كدة سقط من نظري مفهوم الاحترام فارس :: ناكك في الحمام ايمان :: لا من فوق الهدوم وكان بيخليني امص زبه لغاية ما يجبهم بعدها بقي ****** من تلات رجالة قدام جوزي وكان بعد جوازي بكام شهر بس ايمن :: ازاي احكيلي ايمان :: كنا لسه متجوزين جديد وكنت بلبس وقتها لبس ضيق وجسمي كان احلي من كدة بكتير.. ومكنتش ***** زى دلوقت في اليوم ده كنا معزومين انا وجوزي علي فرح واحد قريبه والمكان اللي فيه الفرح في حته بعيد يومها روحنا الفرح بفستان سورية ضيق اوي وجسمي فيه كان يثير اجدعها راجل روحنا الفرح وكنت طول الفرح واقفه حوالين العروسة والعريس مع المعازيم بسقف وكنت برقص بس وانا واقفة مكاني كان فيه ناس انا لمحت واحد منهم عيني عليا طول الفرح والواحد.ده مكنش من اهل العريس ولا أهل العروسة .. تقريبا و**** اعلم كان من أفراد النادي الفرح خلص متأخر يعني على الساعة ١١ونص وعلى ما خرجنا من القاعة و مشينا مكنش فيه مواصلات كتير فضلنا نتمشي علي امل نلاقي مواصلة لغاية ما لقينا ميكروباص وقف لينا فيه شخصين غير السواق وقالنا موقف شبين جوزي سأله فيه منه موصلات علي القاهرة السواق قاله انا رايح عبود تحب اوصلك لهناك جوزي قاله اه طبعا ده حلو جدا. الميكروباص فضل ماشي بينا لغاية ما دخل حته مفهاش حد خالص شارع كدة غريب وجوزي عينه غفلت على كتفي لقيت الميكروباص وقف والسواق نزل صحيت جوزي وانا خايفة .. حسيت ان فيه حاجة هتحصل علي ماجوزي فتح عينه كان اتنين طلعوا الميكروباص معهم مطاوي واحد شدني والثاني حط المطوه على رقبة جوزي وقاله لو عملت اي حركة هنقتلك ونقتلها .. انت في حتة مقطوعة ومحدش هيحس بيكم شدوني والسواق طلع حبل ونزلو جوزي وجوزي في اليوم ده اتعور في رقبته بسبب سن المطوة… و كتفوه وفضل واحد بمطوه واقف جنب جوزي مش مخليه يتحرك واتنين مساكني بوس وتقفيش .. خوفت اصرخ لان واحد من الاتنين كان معاه مطوة كنت ببكي وبترجاهم يسبوني لكن يسيبو مين دول ما صدقوا وكان هيجانها مسيطر عليهم فضلو يبوسو فيا ويقفشو في جسمي ويلزقو فيا وبعدين قلعوني هدومي كلها خلوني عريانة كاني مولودة ولقيت واحد فيهم زبه قد زب جوزي اضعاف اضعاف . ببص علي التاني لقيت زبه يمكن اصغر شوية لكنه ضعف زب جوزي واحد حضني من ورا وحسيت بنار طالعه من زبه علي طيزي والتاني لزق فيا من قدام وعمال يرضع في بزازي ويعض الحلمات .. وحسيت باللي ورايا راح شددني من شعري ونزلني في الارض وحط زبه قدام وشي فضلت اتحايل عليه يسبني التاني بسن المطوة في جنبي وقالي هنقتلك خوفت جدا وقولت خلاص كدة هموت مسكت زبه وبقيت عماله امص فيه وعيني علي جوزي اللي مش قادر يتكلم بقيت عماله امص زبه وامص وارضع في راس زبه والتاني كمان جه وقف قدامي وحط زبه هو كمان قدامي.. وبقيت عماله امص في زب ده شوية وزب ده شويه لغاية ما لاتنين زبهم وقف عليا واحد فيهم راح موقفني وشالني من ضهري وهو حاضني من وسطي ورفعني والتاني من قدامي فتح رجلي ودخل بينهم ودخل زبه في كسي حسيت بعمود ضخم دخل في كسي…. كسي كان ضيق اوي بالنسبه للزب ده صرخت من الوجع لكن مهما اصرخ مفيش فايدة ولقيته شغال فيا نيك وصاحبه شايلني له.. بعد ماده ناكني بقوه وشال زبه من كسي اللي كان اتفشخ لقيت اللي شايلني نزلني عالارض وقالي انزلي علي ايدك وركبك نزلت زي ما طلب وهو جه من ورايا ونزل علي ركبه وراح يلحس كسي من ورا وكان هنا التحول .. حسيت بمتعة رهيبة لان جوزي عمره ما لحس كسي وبدأت ابص لجوزي وانا مش قادرة عايزه اتأوه مش قادرة .. ولسانه دخل جوه كسي وفي اللحظة دي مقدرتش امنع نفسي وبدأت تخرج مني الاهات غصب عني وحسيت بكسي بينزل افرزات كتيرة بسبب هيجاني .. قام ووقف علي ركبه وفتح طيزي ومشي زبه الضخم علي كسي من ورا وبدأ يمشيه وحسيت زبه وهو بيغوص في كسي والتاني وقف قدامي ومسكني من شعري وخلاني امص زبه حسيت بعكس الاحساس الاولاني .. كنت هايجة اوي وانا بتناك من زب واحد والتانى بمص زبه.. وكسي اللي كان ضيق اوي في الاول وسع وبقي بينزل منه افرزات سهلت النيك وجعلت المتعة كبيرة ومقدرتش اتحكم في نفسي رغم ان جوزي كان قدامي ولقيت ايدي ماسكة زب الفحل اللي قدامي وبدعك فيه وانا بمصه ونزلت بلساني ومص بيضانه واللي كان معلمني المص هو المستر بتاعي حسيت بمياه سخنه بتزل في كسي.. وايد مكلبشه في طيزي وعمال يدخل زبه للاخر فيا لدرجة اني حسيت ان زبه وصل لبنطي بعد ما جاب لبنه في كسي جه وقف قدامي وخلاني مصيت زبه والتاني جه ودخل زبه في كسي وانا علي نفس الوضع.. واللي كان مع جوزي قام ونزل بنطلونه وطلع زبه وقالي مصي والتاني راح لجوزي بالمطوة بصيت لزب التالت لقيته هو كمان كبير واكبر زب فيهم . ومن غير ما يمسك دماغي لقتني ماسكة زبه وحطاه في بوقي وبمص فيه واللي وراي طلع زبه من كسي وتف علي طيزي وبقي عمال يحاول يدخله في طيزي وانا بصرخ بعلو صوتي وبعيط انه بيوجعني لكن تقول لمين وتصرخ لمين مرحمنيش ولا سابني غير لما حشر زبه في طيزي . اتعورت يومها وضوافر ايده غرزت في لحم طيزي وبقي عمال ينيك في طيزي بدون رحمة او شفقة حسيت بنار جوه طيزي وهو شغال حك مع دخول وخروج زبه ومسابنيش غير وهو جايب لبنه في طيزي والتالت راح هو كمان ياخد دوره لكنه نيمني على ظهري على الأرض ورفعلي رجلي ودخل بينهم وراح مدخل زبه في كسي .. وحضني بقوة وبقي عمال يبوس في شفايفي وينكني .. هجت تاني ومحستش بنفسي غير وانا لافة رجلي حوالين وسطة وبطلب منه ينكني جوزي كان سامعني وانا بقوله نكني .. نكني..اووووف اووووف لقيت اللي جابهم اول مرة قام تاني ليا وطلع قعد فوق صدري وحط زبه علي بوقي ومصدقت انا اخدت زبره امص فيه لغاية ما وقف والتالت زبه بينكني. بيولع كسي هيجان .كسي قافل عليه . مش عاوز يسيبه ورجلي مرفوعة .. وبمص زب الاولني وبلحس بيوضة وحسيت بلبن سخن للمرة التانية بينزل في كسي وبعدها الاولني قام وناكني فضلو اكتر من ساعتين ينيكو فيا وبعد ما خلصو خالص . ركوبوا الميكروباص وسابونا ومشيوا نمت على الأرض من التعب وجوزي قام قعد جنبي بيكلمني لكني مكنتش قادرة ارد عليه ولا عارفة اقول ايه بعد نص ساعة حاولت أتمالك نفسي وقمت من على الأرض وجسمي مليان بالتراب لميت هدومي من علي الارض وبالعافيه علي ما قدرت البسها وفكيت الحبل من جوزي من غير ما انطق كلمة وسندنا على بعض ومشينا .. مشينا كتير اووي . لغاية ما طلعنا لشارع وبدأنا نحس اننا اخيرا طلعنا للعمار شوية لقينا عربيه ملاكي فيها راجل كبير في السن من خطواتنا واحنا ماشيين عرف ان فيه حاجة حصلت لينا واخدنا علي بيته ومراته دخلتني الحمام استحمي. كل ده مش بتكلم وجوزي كمان مش بيتكلم الراجل خلي مراته تجيب لينا اكل لكن لا انا ولا جوزي رضينا ناكل والراجل بعد ما اتاكد اني بقيت كويس اخدني انا وجوزي ووصلني لغاية موقف الميكروباصات وطبعا فضلت اسبوع امثل قدام جوزي اني تعبانة نفسيا ومش بتكلم واخدني وداني لدكتور نفسي اللي قاله افضل حل انك متفكرهاش بالحادثة ومن ساعتها وانا حبيت الجماعي وال****** وعلي فكرة انا تم اغتصابي مرتين بعدها بس كان ****** متعمد مني ايمن :: ازاي ايمان :: ازاي دي بقي بعدين.. انا جوعت فارس :: وانا هجت من حكايتك اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء الأربعين ……….. ايمن :: اكلنا وشربنا كملي بقي انتي بتقولي انه تم اغتصابك مرتين تاني وبمزاجك ايمان :: اه حصل . انا اصل بعد الحادثة دي فضلت شهور افكر في اللي حصل وفي ازبار التلاتة وحصل زي ماتقولو كدة عقدة جوايا بسبب حجم ازبارهم وبالعنف اللي ناكوني فيه.. كنت لما انام مع جوزي مكنتش بحس بزبه وغير كدة حتي لما كان جوزي يقلع قدامي كنت ابص علي زبه وافتكر الحادثة.. كان فيه فرق كبير يا جماعة وكمان فضلت فترة احلم بالإغتصاب و اقوم من عز النوم هايجة فارس :: يعني كنتي بتقومي هايجة مش مضايقة ايمان :: وده خلاني يا فارس عاوزه اتناك تاني وحبيت ال****** جدا .. طب انت عارف انا احيانا كنت بتفرج علي افلام سكس ****** بس . ولغاية النهاردة لما بدخل موقع من المواقع دي او اقرا اي قصة لازم تكون ******.او عنف ايمن :: طب ال****** التاني جه ازاي ايمان :: بعد الحادثة بتلات سنين زاهر قالي اننا هنطلع نصيف في الساحل الشمالي ايمن :: هههههههه في الساحل الشمالي مرة واحدة ايمان :: اه ياحبيبي في الساحل الشمالي ايه مشبهش ؟ فارس :: فكك منه كملي ايمان :: المصيف ده اصلا كان تبع شغله وكان ل زاهر جوزي صاحبه من اللي طالعين معاه عنده شقة هناك وسبحان **** قبل المصيف ب يومين صاحبه قاله ان عنده حالة وفاة حصلت ومش هسافر وادي لجوزي مفاتيح الشقة.. وبصراحة قعدنا هناك احلى اسبوع عمري ماهنساه كنت بنزل البحر بمايوه شرعي . بس المايوه الشرعي يعمل ايه في جسمي المتجسم كنت انزل المايه واخرج منها كأني عريانه بالظبط فارس :: اه متخيل طبعا انتي اصلا عندك حلمة بز بنت متناكة ايمان :: ايه رأيك ياواد يافارس في بزازي فارس مسكها من حلماتها:: جامدين اوي ايمن :: كملي ايمان :: كنا مقضينها الصبح بحر وشط وبالليل نروح نتمشى او ننزل نتفسح فى الاسكندرية ونرجع على الساعة اتنين تلاتة كان في العمارة اللي واخدين فيها الشقة تلات شباب مأجرين الشقة اللي في الدور اللي تحت لمحوني يا واد منك له من اول يوم روحنا فيه ولمحت فيهم واحد عينه عليا مش نازلة ماهو اصل اول يوم وصلنا فيه طلعنا الشقة ولبست المايوه ونزلت انا وزاهر وزاهر يومها قالي مينفعش تنزلى بده . طيزك بارزه اوي لورا وكمان صدرك مرسوم فيه . فانا قولتله وهغير فين في البحر.. وبعدين انت جايبني تفسحني ولا تخنقني.. سيبنا بقى نقضي الاسبوع ده براحتنا وننبسط جوزي اقتنع ونزلت معاه . في المدخل واحنا خارجين من مدخل العمارة . الشباب دول كانوا خارجين من الشقة بتاعتهم ورايحين البحر لمحت بعيني واحد عينه عليا .. محطتش فى دماغى اوى روحنا البحر ونزلت المياه واتبسطنا و قضينا اليوم كله .. والعيال دي كانت حوالينا .. في المايه اخرج من المايه القي واحد ولا اتنين منهم خرج .. أكل لقمة اشرب كوباية شاي وانزل القاهم في الماية بدأت اركز بقي معاهم وشوفت في عنيهم هيجان عليا .. بصراحة افتكرت يوم الحادثة .واتمنيت العيال دي تنكني . فضلنا ع الحال ده تلات ايام بس انا بقي بقيت بلبس المايوه الشرعي من غير سنتيان تحته ولا بلبس اندر. كنت قاصده اهيجهم جوزي مكنش واخد باله او مقالش علشان ميزعلنيش **** اعلم في تالت يوم جوزي جاله دور برد قوي وسخن بالليل ومكنتش لسه غيرت المايوه عملت له كمدات لكن الحرارة منزلتش فقولت انزل اشوف اي صيدلية قريبه اجيب منهة علاج برد نزلت وخرجت بره اني القي اي محل فاتح فسألت مجموعة شباب كانو واقفين علي جنب مولعين سجاير ملفوفة وكانت ريحتها غير اي ريحة سجاير عادية علي اي صيدلية فواحد منهم قالي مفيش هنا صيدليات قريبه واقرب صيدلية لازم اركب حاجة علشان اوصل ليها واحد منهم وانا بتكلم مع صاحبه . لقيته بيكلم اللي معاهم بصوت واطي في ودنه فارس :: استني بس الشباب اللي سألتيهم دول .غير التلاتة اللي في الشقة ايمان :: اه غيرهم ..دول كانو اربعة واقفين في الشارع مشيت بعد ما سألت ولقيت واحد منهم بيندهلي يا ابله .. يا ابلة وقفت والتفت له . قالي استني انا هجيب التاكسي بتاعي و اوصلك وارجعك وافقت لاني مكنتش عارفة اعمل ايه ولا اركب منين اصلا الواد مشي وواحد منهم وقف معايا واتكلم معايا شوية وسألني انتي شكلك مش من اسكندرية فقولت له اه انا جاية انا وجوزي نصيف وهو دلوقت تعبان فسألني يعني مفيش حد ينزل يشتري العلاج في الوقت المتأخر ده قولتله لا انا وجوزي بس اللي هنا شوية والتاكسي جه ولقيت اتنين منهم قالو للواد اللي سايق التاكسي .. خدنا معاك بالمرة في سكتك ركبوا التلاته ورا وانا ركبت جنب السواق ومشي بينا ممشيش كتير بس دخل بين بوابه زي قرية كدة وفضل ماشي بينا اني اشوف فيها حد ماشي او حتي نور لكن كان من الواضح ان القرية دي كانت مهجورة مفيهاش حد بدأت أقلق وأخاف ايمن :: تخافي ليه مانتي عاوزة تتناكي ايمان :: خوفي مكنش من أنهم يغتصبوني انا خوفي اني اتقتل اول ما وقفوا في حته مفيهاش حتي محل ولا اي حاجة تبين ان فيه حد في المكان ده السواق نزل وفتح الباب وقالي انزلي نزلت وانا بقولهم بصوا انا معاكم في اللي عايزينه .. بس ترجعوني من غير ما حد يأذيني بصو لبعض وواحد قال ماهي متسهلة اهي يا جدعان والتاني قال :: بصي احنا عاملين دماغ وعاوزين نظبطها معاكي .. هتسيبي نفسك وتبقي معانا زي ما احنا عايزين مش هنأذيكي قولت ليهم وانا معاكم في اي حاجة عاوزين تعملوها فيا بس زي ماقولت ترجعوني ومن غير ما حد يأذيني الواد اللي كان سايق التاكس حدف المفاتيح لصاحبه وقاله اركنه ورا البيت ده هناك كل البيوت من دور ارضي الواد اخدني من ايدي ودخلنا البيت ولقيت اللي ذنقني في الحيطة وبيتخانقو عليا مين هينكني اول لقيت السواق فتح المطوة وهددهم قولت بس انا شكلي هتقتل هتقتل خوفت جدا منه ولقيته هدي بعد ما العيال سكتت والواد قفل المطوة وحطها في جيب بنطلونة وراح حضني ولزق فيا وايده تفعص في بزازي ويفعص فيهم وشفايفة راحت لشفايفي فضل يبوس في شفايفي بطريقة هيجتني والواد كان فنان في البوس لدرجة اني نزلت بأيدي من تحت ومسكت زبه وفضلت قفشة فيه بأيده والواد هاج عليا وراح مقلعني البضي بتاع المايوه وراح زنقني في الحيطة واخد حلمة بزي بين شفايفة ومص ايه.. حسيت بيسحب اللذه من عروق بزازي وحلمات بزازي وايدي من تحت ماسكة زبه بقوة وانا حاسه بيه بيوقف في ايدي لقيته نزل وشد بنطلوني نزله لتحت ركبتي ونزل علي ركبه وراح لكسي ببص بعيني لقيت التلاته قالعين ملط بصيت علي كل زب فيهم والتلات ازبار مفيش فيهم زب صغير حسيت بلسانه بيتحرك في كسي فتحت له رجلي وانا باصه لواحد فيهم زبه اسمر اوووي وشورت له بأيدي جالي وقف جني ووراح بشفايفة لشفايفي وبقيت انا اللي باكل شفايفة وايدي مسكت زبه الاسود .. وانا ببوس ووبلعب في زب التاني لقيت التالت وقف علي شمالي وخد بزازي بين شفايفة روحت في دنيا تانية .. واتمنيت الصبح ميجيش وافضل بينهم واتناك منهم الواد ساب كسي بعد ما خلاه سايح وراح زانق فيا وايده ماسكة زبه وراح ممشيه علي كسي من تحت وبدأ يدخل فيا بدأت اتأوه وانا حاسه بزبه بـ يدخل جوايا ويغوص لغايه ما بقي زبه كله في كسي وبدأ ينيكني وهو زانقني فى الحيطة والاتنين اللي علي شمالي على يميني كل واحد فيهم ماسك بزه من بزازي بيرضع فيهم اااااه.. اااااه.. اووووف اووووف .. ااااي اااااي. بعد ماخد مزاجة من الوضع ده لقيته لفني وزنقني عالحيطة ووشي محشور في الحيطة .. وايده بتفتح طيزي والايد التانيه ماسكة زبه وبيدخله في كسي من ور دخله كله في كسي وايده داست علي راسي وبدأ يسحب زبه براحة ويرجع يدخله بقوة . يسحبه من كسي وقبل ما يخرج يدفعة بقوه .. صوت لحمي في لحمة كان عالي. وصوت اهاتي كانت اعلي بعد ما ناكني شوية طلع زبه من كسي ونزل علي ركبه وفضل يلحس خرم طيزي وغرقة تفافة .. وبعدها وقف علي رجليه وشدني من طيزي وحضني . وبقي عمال يبوس في ضهري ورقبتي . وتحت وداني ولسانه كمان كان بيلحس ضهري ورقبتي هجت بطريقة بنت احبه بعدها راح حاطط راس زبه في طيزي وزانقني بينه وبين الحيطة وفضل يدوس عليا ويضغط لغاية ما زبه اتزفلط ودخل جوه طيزي حسيت بحاله هيجان رهيبه وانا حاسه بزبه الضخم جوه طيزي .. قفلت طيزي عليه وانا ببصله لقيته شدني من شعري وخد شفايفي بين شفايفة وبدأ ينيك فيا مرة بقوة ومرة بالراحة وبعدين لقيته مسكني اووي وبدأ ينيك فيا بقوة وسرعة حسيت انه هيشرمني ومسبنيش غير وهو منزل لبنه في طيزي بعد ما فضى لبنه وسحب زبه .. خرج وسابنى لـ التلاته وبدأت الحفلة عليا لقيت التلاته هجموا عليا وكلهم عمالين يبوسوا فيا ويحسسوا على جسمي وطيزي وكسي واللي يرضع بزازي واللي مدخل صباعه في كسي هجت اكتر وانا حاسه نفسي فريسة ل تلات ذئاب هايجين عليها واحد منهم خلاني نزلت علي ركبي والتلاته بقوا قدامي وتخيلو قدام تلات ازبار كل زب فيهم احلي من التاني .. التلاته ازبارهم قدام عيني . واقفين علي لحمي.. وهيدخلوا في كسي وطيزي.. وهيفضو لبنهم فيا قمة الهيجان وانا بمسك زبرين وبدعك فيهم والتلات في بوقي بمص وارضع فيه وابدل من زب ده ل زب ده .. مصيت ورضعت وهيجتهم اكتر عليا واحد قالي انزلي علي ركبك وايدك ونزلت في وضع الكلبه .. وكل واحد فيهم ينزل ينيكني شوية كل زب له شعور تاني من الهيجان. وكل زب كان بيدخل جوه كسي. وهو خارج . كانت روحي بتتسحب مني وترجع لما ازب يدخل تاني جوه كسي كنت ممحونة ولبوة لتلات رجاله فحول بمص زب اللي قدامي واللي ورايا عمال ينيك وينيك فيا بعد ما التلاته ناكوني بالوضع ده خلوني انام علي ضهري ورفعت رجلي وكل واحد خد دورة معايا او واحد رفع رجلي وحط زبه علي كسي وبدأ يمشيه وراح. مدخله جوايا والتاني طلع وقعد علي بزازي وحط زبه في بوقي والتالت وقف جنبي وخلاني مسكت زبه ادعك فيه فضلت اتناك منهم وامص ازبارهم كلهم وكل واحد يقوم ويشيل زبه من كسي .. التاني يجي ويدخل زبه في كسي وامص للباقي شويه وراحو منيمني علي ضهري . وتفوا علي طيزي .. وبدأ الحفله كمان علي خرمي اللي اتفشخ من ازبارهم وكل واحد يطلع فوقي ويدخل زبه في طيزي كنت بشعر اني شرموطة من شراميط الافلام . اني متناكة ولبوة ومش شبعانه رغم ان خرم طيزي كان خلاص بدات احس بوجع فيه .. لكن كسم الوجع قدام متعة ان تلاتة واربعة ينيكوا فيا لما اللي كان فوقي شغال ينيك فيا وحس انن خلاص هيجبهم انا اترجيته يجبهم في كسي كنت حاسه اني عاوزه احمل منهم . معرفش ليه كان الشعور ده مسيطر عليا وفعلا التلاته كل ماواحد فيهم يجي يجيب لبنه كنت بخليه يدخله في كسي ويفضي لبنه فيه قومت بعد ما اتمليت لبن من ازبارهم هما لبسوا هدومهم وخرجوا وانا لبست هدومي وخرجت لقيتهم مستنيني في التاكسي.. ودوني لصيدليه اشتريت العلاج وروحت لجوزي اللي كان نام من السخونية فارس :: يابنت المتناكة يافاجرة ايمن :: يخرب بيتك .. انتي حكايتك دي تتكتب في قصص فارس :: انا هجت ايمن :: احا . دانا ولعت ايمان ::: وانا هطفي ناركم . وهحلب ازباركم.. اومال انا لزمتي ايه يلا بينا عالاوضة ……… سارة :: اعمل حسابك تنزل تشتري اكل كويس من الكبابجي اللي في اخر الشارع جون :: نفسك تاكلي كباب سارة :: لا ده عادل المتميز اللي هياكل جون :: هو جاي سارة :: اه هكلمه النهاردة واخليه يجي جون :: وانا هقعد ولا هنزل سارة :: تنزل ؟ اومال مين ياخول اللي هيمسك زبه ويدخله في كسي جون :: هتخلينى اعمل كدة سارة :: وتعمل حسابك انت هتقابله بقميص نوم واندر جون :: ايه ده هو هي.. سارة :: لا مش اللي في دماغك.. عادل مش هـ ينيك خول .. عادل جاي علشان ينيك مرات الخول.. وانت كده كدة مش راجل فهتلبس اللبس اللي يليق عليك قوم يابن الوسخة اعملي قهوة .. وتعالا علشان تنضف كسي بالحلاوة وتجهز كس مراتك ياخول لصاحبك …….. امل خرجت من الحمام ولبست قميص نوم ابيض وقعدت سرحت شعرها ورجب ممد عالسرير مستنيها علشان يحكي ليها حكايته زي ما طلبت امل بعد ما خلصت وسرحت شعرها طلعت عالسرير واخدت سيجارة من علبة رجب وولعتها امل :: يلا يا متناك احكيلي رجب :: احنا وقفنا بعد ما مكرم بيه ناكني وبقي بيديني فلوس كل ما اروح له وبقي كل اسبوع يطلبني من الاسطي سيد ينكني امل :: لا انت وقفت لما نكت انت ورمضان امه رجب :: ايوة انا اقصد انه محصلش تاني بعدها غير اني بتناك من مكرم كل اسبوع واوقات انا ورمضان واختي طبعا اساسي الجديد كان في سنه تانية ثانوي اتعرفت علي اصحاب جدد وكنا بنروح نلعب كورة في الارض الفاضيه الارض الفاضيه دي كانت قريبه من المدرسة وكانت في حته شبه زراعيه وكان في ضهر الارض دي بيت مهجور قديم وكان بيتقال ان البيت ده فيه عفاريت وكنا بنخاف ندخله فضلنا فترة كل يومين واحيانا كل يوم نروح بعد المدرسة نلعب في الارض دي كورة امل :: وشغلك مع سيد؟ رجب :: كنت سبته في السنه دي بحجة اني عاوز اذاكر واركز في مذاكرتي امل :: وطيزك مكنتش بتاكلك رجب :: ههههه لا مانا كنت بروحله اوقات بعد المدرسة وكمان كنت بقابل رمضان وامجد كل فترة .. يعني كنت بتناك بردو امل :: اه فكرتك كنت بطلت تتناك رجب :: المهم كنا بنروح شله بتاع تمانيه نلعب لغاية مانتعب واللي كنت مستغربة ان فيه اتنين من صحابنا لما نخلص لعب كورة يمشو مع بعض من طريق تاني لغاية ما في يوم بعد ما مشينا وانا مروح اكتشفت اني نسيت الشنطة بتاعتي هناك جريت علي الارض الفاضية واول ما شفت الشنطة بتاعتي موجوده اخدت نفسي وحمدت **** .. كان فيها كتب المدرسة وابويا لو كنت روحت من غيرها كان هيديني علقة موت اخدت الشنطة ولبستها ومعرفش ايه اللي قالي في مخي ادخل البيت المهجور ده امل :: ودخلت رجب :: بعد تردد دخلت .. وسمعت صوت جوه في الاول خوفت وكنت هجري لكن وقفت تاني . الصوت كان صوت حد بيتناك .. وصوت لحم بيخبط في لحم قربت من الاوضة وقبل ما اوصل قدرت اعرف ان الصوت ده صوت واحد صاحبي صوت ياسين حطيت الشنطة في الارض وقلعت الجزمة بتاعتي ومشيت علي طراطيف صوابعي لقيت ياسين صاحبي مخلي بيتر صاحبني موطي عالارض وحاشر زبه في طيزو وعمال ينيك فيه بقيت عمال اتفرج عليهم وانا هايج نفسي ادخل معاهم شوية ولقيت ياسين اللي نزل علي ايده ورجله وبيتر اللي بينكه امل :: هو انت ايه حكايتك.. كل شوية يطلع ليك صحاب خولات رجب :: ههههههه نصيبي امل :: كمل رجب :: اول ما خلصو نيك في بعض استخبيت وهما خرجوا ومشيو وانا ضربت عشرة وجبتهم ومشيت بس المنظر ده مش مفارق عيني وفضلت كدة فترة كل ما نروح نلعب كورة اعملي نفسي مروح وارجع اتفرج عليهم ومرة كنا في المدرسة لقيت ياسين في الحصة الرابعة استأذن يروح الحمام شوية وبيتر بيستأذن ومن حظي الجرس ضرب ونزلت بسرعة قبل ما المدرس اللي عليه الحصة الخامسة يدخل الفصل نزلت دورت عليهم في المدرسة لغاية ما دخلت الحمامات ولقيت باب مقفول نزلت بصيت من تحت الباب شفت بيتر ماسك ياسين بينكه قررت اني لازم بقي اشارك معاهم استنيت يومين لغاية ما روحنا نلعب كورة وبعد ما مشينا وهما رجعوا انا رجعت وفضلت واقب ارقبهم لغاية ما لقيت ياسين مفلقس وبيتر وقف وراه ودخل زبه روحت داخل عليهم وقولت اللي ينيك لوحده يزور العيال اتنفضت ولبسوا بناطيلهم بسرعة وكانو خايفين افضحهم لكني مدتش فرصه ليهم ونزلت بنطلوني وحضنت بيتر من ورا الواد بيتر كان تخين وزبه صغير مش كبير بس معرفش ليه كان عجبني لذقت فيه وزبي وقف عليه وفضلت احضنه وياسين اطمن ونزل بنطلونه ووقف قدام بيتر علشان يمصة تفيت علي ايدي ودعكت زبي وخليت بيتر يوطي . وحطيت زبي بين فلقة طيزه وبيقت عمال امشي زبي علي خرمة والواد شغال مص في زب ياسين دخلت زبي في طيز بيتر للأخر وبقيت عمال انيك فيه وبيتر بيمص في زب ياسين وبعد شوية قولت ل ياسين تعالا مص زبي ياسين نزل علي ركبه قدام زبي وبقي عمال يدعك في زبي وطلع لسانه وبدأ يلحس رأس زبي وبعدين اخذه وفضل يمص فيه وخليته وقف وشه للحيطة ومن ورا لزقت فيه ودخلت زبي في طيزو .. وقبل ما اجبهم طلعت زبي من طيزو وقلت لبيتر نيك ياسين.. وفضلت انا اتفرج شوية وبعدين كانت المفاجئه ليهم لما قولت لبيتر خلاص طلع زبك من طيزو وخليت ياسين نام عالارض وقالع بنطلونة انا روحت طلع فوق ياسين 96 ونزلت بطيزي علي شفايفه ونزلت بشفايفي علي زبه وبقيت عمال امص في زبه وارضع فيه لغاية ما ياسين جابهم في بوقي وبلعت لبنه وروحت لبيتر خليته نام علي الارض ونزلت علي زبه هو كمان امصه لغاية ما جابهم هو كمان في بوقي بلعت لبن الاتنين وقلتلهم انا متنكتش خدو بالكم .. بكره هنيجي هنا وهتكوني انتوا الاتنين امل :: اول مرة تسيب زب من غير ما تخليه يدخل طيزك ياخول رجب :: كنت عاوز امص وابلع لبنهم وتاني يوم ناكوني امل :: احكيلي رجب :: قولنا للشله اننا مش هنروح نلعب روحنا احنا التلاتة بس وقلت ليهم اليوم ده بتاعي لوحدي هتنكوني انا وبس وتجيبوا لبنكم في طيزي روحنا وقلعنا ملط خالص احنا التلاتة ودخلنا اوضة مفيهاش اي فرصة ان حد يشوفنا ونزلت علي ركبي امص زب بيتر وزب ياسين وبعد ما شبعت من مص زب الاتنين فلقست وبيتر نزل علي ركبه وفضل بلسانه يلحس طيزي ويفتح طيزي ويدخل لسانه وايده من ورا رايحة لزبي وبقي عمال يدعك في زبي ولسانه يلحس في طيزي وبعدين وقف وخلاني وقفت وسندت بأيدي عالحيطه ودخل زبه في طيزي وبقي عمال ينيك فيا وايده حضناني من وسطي وبيتر نزل تحت زبي وبقي عمال يمص في زبي بعدها لقيت ياسين راح شايلني ونام بيا عالارض وهو مدخل زبه كله في طيزي وبيتر راح نايم فوق ياسين ودخل زبه في طيز ياسين وبقي شغال فيه نيك وانا عمال اقفل بطيزي اوي علي زب ياسين بيتر قام من علي ياسين علشان يعرف ينيك فيا.. وبدا ياسين يفشخ كسم طيزي . نيك بقوة لغاية ماجابهم في طيزي .. شرب طيزي لبن .. بعد ما قام من فوقي بقيت احط صوابعي في طيزي واطلع منها لبن وابلعة وطلع بيتر فوقي ودخل زبه في طيزي .. ويفضل هو كمان ينيك فيا وياسين وقف قدامي وادني زبه علشان امص منه اللبن لغاية ما نضفتة وبيتر جاب هو كمان لبنه في طيزي وبعد ما قام من عليا وقفت وسندت ضهري علي الحيطة وياسين وبيتر نزلو علي ركبهم قدام زبي .. وفضلو يرضعو زبي لغاية ما جبت لبني ومشينا احنا التلاتة مبسوطين اننا روقنا علي ازبار بعض ………. ساندي ::ايه يا حبيبتي نور :: ايه عملتي ايه جابلك العربية ساندي :: اه ياقلبي .. نفس العربية اللي اشترينها الصبح .. حمرا ددمم غزال نور :: راحت بصت من الشباك وقالت مبروك عليكي ساندي :: خلاص انا هسيب اللي جنبنها الصبح للاولاد بس انا مش عارفة هقول لجلال ايه نور:: انا اتكلمت مع بابا من وشويه وقلت اننا هنقول للاولاد و تقول لجلال ان العربيتين بابا اللي جابهم ساندي :: طب الحمد *** انا كنت شايله الهم اوي في حوار العربيات ده نور :: قوليلي بقي حصل ايه ساندي :: قلت له ع فكرة عجبته اوى نور :: فكرة ايه ساندي :: انا لما اتفرجت عالفيديوهات قولت سهل جدا الفيديوهات تتفبرك وقولت له يخلي حد من بتوعة يحط صوت غير صوته وغير صوت الست ويستحسن يكونوا في علاقة فعلا.. والصوت يتحط بدال صوتة وكمان يخلي بتاع المونتاج يحط وحمة في ضهرة وبعدين يجي يقولك ان دي الفيديوهات الحقيقية نور :: طبعا ماصدق .. وده بني ادم وسخ هيلاقي شراميط تعمله الصوت ساندي :: اه ماصدق طبعا وانا هقنعك ترجعيله نور :: انتي جبتي الفكرة دي ازاي ساندي :: ههههه عادي و**** جت في دماغي نور :: دماغك داهية ساندي :: هههههههههههههه انا هقوم اروح اوضتي بقي تعبانه وعايزة امدد نور :: ماشي ياقلبي ………. نسمه :: ايه العربية دي ندي :: دي عربية شبه اللي ركبينها سندس :: دي جديدة سندس ركنت العربية بتاعة مامتها جنب العربية الجديدة ونزلو البنات كلهم ياسمين :: ياتري العربية دي بتاعة مين ندي :: **** تكون بتاعتنا وجدو جابها لينا سندس :: ليه متكنش بتاعتنا البنا كلهم طلعو جري ودخلو سألو جدتهم بهيرة اللي استغربت في طلوع شوكت من مكتبه شوكت :: ايه يابنات مالكم في ايه سندس :: فيه عربية برة يا جدو جديدة شبه بتاعة ماما اللي جابتها الصبح دي بتاعة مين شوكت ابتسم:؛ بتاعة مامتكم بردو ندى بصت ل ياسمين سندس :: بتاعة ماما .. تبقي اكيد دي بتاعتنا وجريوا على فوق بسرعه وياسمين وندى زعلو ندى :: انت يا جدو اللي جبتها ليها مش كدة شوكت :: هي طلبت مني وانا مقدرتش اقولها لا دي مرات ابني ياسمين :: وطبعا ياسي جدو دي هتكون لسندس ونسمة شوكت :: اكيد ماهي مش هتركب الاتنين ندى :: واحنا يا جدو شوكت :: انتو كل واحدة فيكم ليها عربية عندي .. ندى :: امتي؟ شوكت :: بعدين يابنات . بعدين ……………. سارة اتصلت بعادل المتميز عادل :: ايوة ياسارة سارة :: ازيك يا دولا عادل :: تمام الحمد *** جون بعتلي يسألني هجيلك النهاردة فعلا سارة :: هو لحق الخول ده يبعتلك عادل :: اه وهايج عالاخر اني هنيكك قدامة سارة :: طب ايه هتيجي عادل :: هو انتي رايحة الشركة بكره سارة :: اه عادل :: مينفعش تاخدي اجازة سارة :: لا انا مستأذنتش ليه عادل :: اصلي لو جيت هاجي متأخر واكيد مش همشي قبل خمسه سارة :: اممممم. طب خلاص اتصل بشوقي بيه واقوله حصل ظرف عادل :: ياريت علشان نقعد براحتنا سارة :: طيب استني مني فون سارة قفلت مع عادل المتميز واتصلت بشوقي بيه شوقي قاعد سرحان ومولع سيجارة بيفكر في كلام صافي وهو بيقول في باله هي دي اللي انا بحلم بيها .. مش متصنعة وملكة بجد شوقي تليفونة رن شوقي :: الو .. مين سارة :: انا سارة يا شوقي بيه شوقي :: سارة ؟ سارة مين سارة :: موظفة الحسابات حضرتك كنت اخدت رقمي ورنيت عليا وانا حفظتة شوقي :: ايوة ايوة.. معلش خير ياسارة سارة :: كنت بستأذن حضرتك اني مش هقدر اجي الشركة شوقي بأنفعال.. هو انا ماسك غياب الموظفين ؟ سارة :: انا اسفه .. اسفة شوقي :: ثم انتي مش عاوزة تيجي الشركة ليه سارة :: جوزي تعبان ومش هقدر اسيبه شوقي :: خلاص خدي اجازة وبعد بكره تجيلي المكتب اول ما تروحي الشغل سارة :: حاضر ومتشكرة جدا لحضرتك سارة قفلت معاه وهي مستغربة انه مش حافظ رقمها وكمان كلمها بأسلوب مش حلو بعدها اتصلت بعادل المتميز وعرفته انها خدت اجازة وعادل المتميز قالها هكون عندك علي 12 بالليل …….. نور قاعدة في اوضتها وافتكرت اسماعيل رن عليها ومردتش عليه مسكت فونها واتصلت بيه اسماعيل :: الو .. ازيك يا مدام نور نور :: الحمد *** .. اسفه اني معرفتش ارد عليك لما كلمتني اسماعيل :: لا ولا يهمك نور :: خير يا استاذ اسماعيل اسماعيل :: كان معايا ورق وعايز حضرتك تشوفيه نور :: ورق ايه اسماعيل :: يخص شوقي بيه وده هيكون عربون محبه مني نور :: عربون محبه ؟ اسماعيل :: طب هو انا ينفع اقابلك دلوقت نور :: دلوقت ؟ الساعة عشرة اسماعيل :: لسه بدري.. نتقابل ؟ نور :: لا ابقي هاتلي الورق بكره في الشركة اسماعيل :: في الشركة لا مينفعش نور :: خلاص اشوفك بكره بعد الشركة انا دلوقت يدوب ادخل انام اسماعيل :: بدري كدة ؟ نور:: حضرتك عاوز حاجة تاني مني اسماعيل :: لا خلاص واسف علي ازعاجك نور :: لا مفيش ازعاج ولا حاجة نور قفلت معاه وتعمدت تتكلم معاه ناشف بعد اللي سمعته من ساندي فكرت شوية وبعدين راحت اوضة ساندي خبطت عالباب ساندي :: مين نور :: انا نور ساندي :: ادخلي واقفلي الباب وراكي نور اول ما دخلت لقيت نور نايمة عريانه خالص وماسكة الفون وحاطه خيارة في كسها فقالت :: **** يخرب بيتك انتي ايه مبتتهديش ساندي :: هههههه دخلت وقولت اقرا قصة هيجتني نور :: طب قومي البسي حاجة وشيلي الزفته دي ساندي :: ههههههه ماتيجي طيب. انا هايجة نور قعدت عالسرير وسألتها هي القصص جامدة كدة ؟ ساندي :: بصي انا بقرا لواحد بيكتب قصص نار نار يانور نار نور :: انا عمري ما جربت اقرا قصص بتقري قصة ايه ساندي :: هههههههههه قصة اسمها لوحده مشكلة نور :: اسمها ايه ساندي :: ذكرياتي كيف تحولت الي شرموطة نور :: يا نهار اسود ايه الاسم ده ساندي :: بصي انا هبعتلك القصة وابقي اقريها نور فكرت شوية :: وماله نجرب يمكن تعجبني ساندي :: بس لازم تبعتي طلب صداقة للكاتب علشان هو قافل الحساب نور :: ابعتله ؟ لا لا ساندي :: مش بحسابك الاساسي.. انا عاملة حساب فيك وبدخل بيه نور :: ماشي هبقي اعمل .. المهم انا كلمت اسماعيل اشوفة رن ليه ساندي ::اه صحيح كان عاوز ايه لما رن عليكي نور :: حكت لساندي اللي قاله والطريقة اللي كلمته بيهاا ساندي :: لا غلط .. بصي يا نور حاولي تتكلمي معاه بطريقة يحس انك بلعاه نور :: بعد اللي عرفته منك عنه هو وصافي انا مش طايقة الاتنين ساندي :: غلط يا حبيبتي.. انتي لازم تلاعبي الكل وتحسسي الكل انهم مهمين ليكي . نور :: عارفة .. المهم انا مش مستريحة له وبحسه ملزق كدة ومش عارفة ليه حاسه عينه مني ساندي سرحت شوية وقالت وانا ملاحظة كدة .. طب بقولك ايه ما تجاريه نور :: يا نهارك اسود انتي بتطلبي مني انا اجاري الكلب ده ساندي :: اه تجاريه من غير ما يطول منك حاجة .. لغاية ما ناخد اللي عايزينه نور :: يابنتي انا مش هعمل اللي في دماغك ساندي :: طب فكري في كلامي .. و**** انا مش عاوزة غير مصلحتك نور :: انا هقوم ساندي :: هبعتلك القصة .. نور :: ماشي يا وسخة هههههه ساندي :: ههههههههههه وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الاربعين من قصة اولاد الذوات اولاد الذوات بقلم عادل المتميز الجزء 41 ……….. صافي نايمة جنب فادي وبتكلم اسماعيل واتس فادي :: صافي . صافي صافي :: ايه يافادي فادي :: كنت محتاج عشر ألف جنيه صافي :: ليه فادي :: الفلوس اللي معايا خلصت صافي سابت الموبايل من ايدها وقامت صافي :: هو انت هتبتدي تستغلني فادي :: استغلك ؟ هو انا اول مرة اطلب فلوس صافي :: لا مش اول مرة بس كنت بتاخد الف الفين بالكتير اوي تلاته فادي :: وفيها ايه لما تشبرقي علي جوزك حبيبك . مانتي الدنيا معاكي مظبوطة صافي :: ماشي هديلك العشرة بس انا عاوزة اسألك هو انت مش بتحس بغيرة وانت شايفني بتناك من غيرك فادي :: وده ايه علاقته بالفلوس صافي :: لا ملوش علاقة بس انا بسأل فادي :: بصراحة انا بحبك جدا .. بس لما شوفتك اول مرة بالقميص لما فتحتيلي وانا كنت عارف ان شوقي جاي ليكي وانتي كنتي فكراني هو وانتي بتفتحي الباب ولما اخدت محفظتي ومشيت وتاني يوم جيت وشوفتك وانتي نايمة عريانه جنب شوقي ع السرير وعرفت انه كان بايت معاكي علي سريري حسيت بهيجان رهيب وتاني مرة لما شوفتك وانتي قدام الشباك الكبير الازاز وشوقي ناكك قدامي وكنتي بتبصيلي الهيجان وقتها كان اضعاف ومع اسماعيل بردو صافي :: افهم من كدة ان موافقتك اني اتناك من شوقي واسماعيل مش علشان الفلوس بس فادي :: بصراحة علشان اول حاجة متعتي في اني اشوفك بتتناكي وتاني حاجة علشان الفلوس صافي :: طيب سؤال تاني.. فادي :: اسألي صافي :: بس تجاوب بصراحة فادي :: اكيد مبقاش بينا حاجة نخبيها علي بعض صافي :: انت خول؟ فادي :: خول ده اللي هو بتناك ؟ صافي :: اه ؟ حد ناكك فادي :: لا طبعا وعمر ماكان عندي الميول دي صافي :: غريبة فادي :: ليه ؟ صافي :: طيب بما انك معرص وان مفيش مشكله اصلا تشوفني بتناك عاوزة اسألك سؤال انت يوم دخلتنا لما دخلت عليا ونكتني ومنزلتش ددمم ليه متكلمتش معايا وليه لما مامتك جت يوم الصباحيه قولت ليها ان المنديل ده حاجة تخصك ومردتش تقولها اني مفتوحة .. ونفس الكلام قولت لمامتي وخبيت فادي :: علشان انا بحبك .. وعاوز اقولك حاجة انا عمري ما اتكلمت فيها انا عارف بعلاقتك مع جون صافي تفاجأت اللي هو ازاي اعرف صافي :: نعم ؟ عارف ؟ وساكت كل السنين دي فادي :: اه علشان بحبك وانا عارفك بتستمتعي بالنيك معاه صافي :: يا سلام ؟ طب انت عارف انا ليه سألتك انت خول ولا لا فادي :: لا سألتي ليه صافي :؛ علشان فادي زيك معرص ونفسه سارة مراته تتناك وهو خول بيتناك فادي :: بجد ؟ جون خول ومعرص ؟ صافي :: هو معرص زيك . بس لسه مراته محدش ناكها. بس هتتناك قريب فادي :: ايه ده مش فاهم ؟ هتتناك قريب.. ااااه يبقي يا اسماعيل يا شوقي صافي :: شوقي عاوز ينكها .. وكمان قالي من يومين انه شاف حد بيكلمها واتس وباعت ليها زبه فادي :: يا حلاووووة .. صافي :: تحب تتفرج عليا وانا بتناك من شوقي فادي :: هتجبيه هنا ؟ صافي :: او انت تروح معايا واتناك قدامك فادي :: يااااه ده حلم حياتي…. بس لا لا مش هينفع صافي :: ايه خايف علي شكلك ؟ فادي :: مجربتش احساس ان حد ينيكك قدامي ويبقي عارف اني معرص صافي :: طيب تشوف فيديوهات انا مصوراها من غير ما شوقي يعرف وعلي فكرة شوقي خول زي حون بس ده بيتناك من ستات فادي :: هو معاكي فيديوهات صافي :: اه معايا ومعايا فيديوهات لشوقي كتير جدا و اسماعيل كمان صورتة فادي :: اتفرج طبعا .. بس استني انتي بتقولي شوقي خول ؟ شوقي بيتناك ؟ صافي :: بس من ستات فادي :: مش فاهم يعني ايه من ستات بس تقصدي بتبعبصيه وكدة صافي :: وبـ يلبس قمصان حريمي وبـ صناعي وخيار فادي :: هو فيه رجاله بتحب تتناك صافي :: تجرب يمكن تطلع بتحب فادي :: ههههههه لا محبش.. فرجيني علي الفيديوهات صافي :: هفرجك بس انت ليه مسألتش مين فتحني قبل ما اتجوز ولا كنت بتناك من مين فادي :: علشان انا مقتنع جدا من جوايا ان رغبتك في الممارسة سواء قبل الحواز او حتي وانتي معايا دلوقت دي حاجة خاصة بيكي صافي :: ايه ده ؟ انت بتقول ايه ؟ اتناك من اللي احبه دي حاجة خاصة بيا وترجعلي فادي :: اه وانا مليش حق كمان اعترض. انا متحرر ومؤمن جدا بفكرة التحرر اومال ايه لازمة الجواز فادي :: الجواز ده علاقة ابدية بين اتنين بيحبوا بعض . الجنس ده شهوة زي الاكل والشرب.. انتي بتاكلي طول عمرك صنف واحد .. ؟ الجنس كدة وفكرة التحرر مبنية علي كدة انتي من حقك تمارسي الجنس مع اللي تحبيه في اي وقت صافي :: تحرر ايه ده اللي يخلي اي ست تمشي علي كيفها فادي :: اقري عنه صدقيني لو اقتنعتي بافكار التحرر هتلاقي الحياه اختلفت والمتعة زادت لانك مش هتبقي مقيدة تلبسي اللي يعجبك وتاكلي اللي يعجبك وتمارسي مع اللي يعجبك صافي :: ماشي هبقي اقرا عنه .. فادي :: طب ايه مش هتشغلي الافلام صافي :: بس كدة عيوني بس انا عاوزة اتناك قدامك فادي :: مصممة صافي :: اه فادي :: ماشي شوفي امتي وعرفيني صافي :: ماشي .. صافي فتحت الموبايل لجون وقالت له كل الافلام اهي اتفرج عليها براحتك ……………… ندي :: النهاردة حصل حاجة غريبه ياسمين :: حصل ايه ندي :: شوفتي امير لما كنت في المطبخ وانتي دخلتي علينا عمل ايه ياسمين :: لما ضربك علي طيزك وقالك ايه البنطلون اللي لابساه ده ندي :: اه ياسمين :: عادي اكيد مش قاصد حاجة ندي :: قبل ما تدخلي امير دخل المطبخ علشان يشرب مايه وانا كنت بعمل قهوة ل جدو علشان البت مجيدة بتروق اوضة تيتا وجدو ف امير دخل وهو بيعدي لذق فيا ياسمين :: اكيد مش قاصد ندي :: اللي مش قاصد ده يعملها مرة لكن ده عملها تلات مرات وكل مرة كان بيلزق فيا اوي لدرجة اني حسيت بزبه واقف عليل ياسمين :: معقول؟ امير يكون كان قاصد ندي :: انا متأكدة انه كان قاصد ..لو كنتي حسيتي باللي حسيتي بيه كنتي هتتأكدي زيي ياسمين :: يابختك ندي :: ايه اللي بتقوليه ده .. ده اخونا ياسمين :: اخونا عارفة بس بصراحة انا كنت اتمناه مش اخويا ندي :: تفتكري اخويا ليه عمل كدة.. مش مكفياه مرات خالو وبنت خالو ياسمين :: ههههههه ده فاشخهم عارفة يا بت يا ندى انا عايزة اقولك علي حاجة بس من غير ما تزعقي ليا وتقولي مينفعش ندي :: قولي ياسمين :: لما كنت مع محمد وهو بيبوس فيا وبيحضني .. ونزلت امص زبه انا مكنتش شايفة اني بعمل كده مع محمد .. انا كنت شايفة اللي بيعمل فيا كدة امير ياسمين :: الا الواد زبه حلو في النيك ياسمين :: بصراحة اوي اوي اوي .. ندى :: احكيلي ناكك ازاي ياسمين بدأت تحكي ل ندي اللي هاجت والكلام اتقلب لممارسة سحاق بينهم وقلعوا بعض وياسمين شغلت لـ ندي الافلام اللي محمد بيضرب فيها عشرة وبدأو الاتنين يتخيلوا محمد ينيكهم هما الاتنين وهما هايجين علي بعض ياسمين قالت ل ندي انا جاتلي فكرة عاوزة اعملها ندي :: فكرة ايه ياسمين :: ننيم امير ونمص زبه وهو نايم ندي :: ايه اللي بتقوليه ده مينفعش ياسمين :: لا هينفع وانا هعملها عاوزة تشاركي معايا مش عاوزة براحتك ندي :: قامت وقعدت عالسرير.. لو اخوكي صحي واحنا بنعمل كدة هتبقى فضيحة ياسمين حطت يدها تحت المخده وطلعت برشام منوم.. انا اشتريت ده لما كنا بره وقلت اني مصدعة وهشتري برشام صداع ندى :: هتخدريه ؟ ياسمين :: اه علي اخر الليل هروح اعمله كوباية عصير واحطله منوم فيها وهدخل اتكلم معاه كأني أسأله علي حاجة وبعدين امشي وارجع له بعد نص ساعة ندي :: ما بلاش يا ياسمين ياسمين :: انا هموت علي زب امير.. انا مش قادرة تفهمي ليه ندي :: خلاص انا معاكي و**** يستر ………….. اسماعيل :: الوليه دي هموت وانيكها مش قادر اشيلها من دماغي اميرة :: مانت بتقول انها بقت قدامك في الشركة وبتقول انك بتقابلها بحجة انك عاوز تبقي معاها اسماعيل :: اه بس بنت الوسخة مش مدياني ريق وبتكلمني ناشف ناهد :: طب ما تغتصبها وتصورها وتمسك عليها هي كمان فيديوهات اميرة :: يغتصبها ؟. طب و**** فكرة اسماعيل :: وانتوا فاكرين اني مفكرتش في كدة ناهد :: وايه اللي مانعك اسماعيل :: انا عاوزها برضاها اميرة :: طب واللي يخلي الموضوع ده برضاها اسماعيل :: لو حصل هدي كل واحدة فيكم مية الف جنيه ناهد :: بتتكلم بجد اميرة :: واللي يرجع في كلامة اسماعيل :: لو حصل و**** ميه الف لكل واحدة بمجرد ما انيكها اميرة :: طب ثانية هعمل مكالمة تليفون اميرة طلعت فونها واتصلت بالواد حمو اميرة :: الو ايوة يا حمو .. مش وقت سلامات انا عاوزة منك النقط اياها اللي بتهيج الحريم .. بكام .. لا لا كتير. لا كتير يا واد اسماعيل :: بكام يعني اميرة :: بيقول ب الفين جنيه اسماعيل خليه يجيب اربعة. لا خمسه اميرة :: خلاص هات خمس علب .. لا الليلة ياحلو .. بكره مش هينفع خلاص هستني منك تليفون وانا هبقي اقابلك اميرة قفلت معاه اسماعيل :: هي ايه النقاط دي اميرة :: دي زي القطرة كدة تحط كام نقطة منهم في كوباية عصير وبعد ساعة هتلقيها في دنيا تانية .. نفس مفعول المخدرات بس يزيد عليهم هيجان رهيب مع رغبه في انها عاوزة تقطع كسها وبزازها من الرغبه اسماعيل :: ده حلو اوي .. حلو وبس . ده هو اللي مطلوب اميرة :: ومش بس كدة ده مفعوله يومين وتلاتة اسماعيل :: انتي جربتيه ؟ اميرة :: اه الواد حمو حطلي منه في العصير كنت وقتها عاملة عليه دور الشريفة وكنت عاوز يخطبني وهو كان عاوز ينكني وبعد ما حطلي القطرة دي من غير ما اخد بالي انا اللي خليته ناكني كنت هايجة بطريقة بنت وسخة وفضل في اليوم ده ينيك فيا لما جبت ددمم من كسي اسماعيل :: عارفة لو ده حصل و**** لهخليكي تتنغنغي …………… ساندي بعتت لينك القصة لنور اللي دخلت عليه وخرجت تانى .. عملت حساب فيك فيس ودخلت تاني علي اللينك وبعتت للكاتب عادل المتميز طلب صداقة على الفيس ودخلت علي قصة ( ذكرياتي كيف تحولت الي شرموطة ) وبدأت نور تقرأ القصة مع مرور الدقائق الاولى من القراية ودخول نور جوه القصة بدأت تتخيل نفسها جوه الأحداث وبدأت تشعر بهيجان في كل جسمها اللي سخن وولع نار.. وكسها من تحت بينزل عسل شهونها . وايديها نزلت وصوابعها دخلت في كسها بتنيك نفسها علي ما وصلت للجزء السابع مقدرتش تكمل القصة خرجت جابت خيارة ورجعت اوضتها وفضلت تنيك نفسها اكتر من ساعة وتقفش فى بزازها لغاية ما جابت شهوتها مرتين واخدت دوش لولا ما ارتاحت وعرفت تنام لكنها فضلت تفكر في القصة لغاية ما راحت في النوم …………….……. ايمان :: اه اه اه اه اه. براحة براحة ااه اااه اوووف اوووف ايمن :: براحة ايه بقي مانتي طلعتي بتحبي العنف ايمان :: نكني اوووي . اااووي . اي اي ايمن ماسك ايمان ومخليها نايمة علي صدرها ووشها ورافعه وسطها وطيزها له ومدخل زبه في كسها من الخلف وشغال فيها نيك وفارس قاعد علي السرير قدامها وبتمص زبه وبتلحس بيوضه وكل شوية تبص علي ايمن اللي فاشخها نيك خلفي وترجع تمص زب فارس امممم. امممم .. يخرب بيت زبك.. اي اي اي . اوووف براحة يا ايمن . انت بتنيك جاموسة ؟ .. ايمن :: بنيك شرموطة .. يالبوة .. كسك مولع فارس :: طب يا كسمك انا كمان عاوز انيك اللبوة دي ايمان :: لا انت خليك متقومش انا عاوزه اقعد علي زبك ايمن شال زبه من كس ايمان وايمان قامت وراحت بين رجلين فارس . وشها ناحيه وشه ونزلت علي زبه وبأيدها مسكت زبه ودخلته في كسها . قعدت عليه ولفت بوشها ل ايمن وقالت له قوم دخله في طيزي بالوضع ده. وراحت ببزازها وحطتهم علي شفايف فارس اللي اخده الحلمة بين شفايفة يمص فيها . وايمن جه من وراها ودخل بين رجلين فارس ونزل على ركبه وبيده بقي بيمشي ويضبط راس زبه على خرم طيزها وبدأ يدخل زبه في طيزها ااااااه ياولاد المتناكة. اااااه اااااه.. فشختوني . فشختوني.. اااااه اااااه فارس مسكها من وسطها و يرضع في حلمة اوي وعمال من تحت يطلع بـ زبه وايمن مدخل زبه في طيزها وهي مفلقسة له فضلو ينيكو فيها شوية وراح ايمن مطلع زبه من طيزها وبقي فارس بينكها لوحده ايمان :: تعالى يا ولا .. هات زبك أمصه . ايمن راح ووقف قدامها جنب فارس وايمان اخدت زبره جوا بوقها وفضلت تمص فى الرأس وترضعها امممم اممممم امممممم.. وجسمها رايح جاي علي زب فارس فارس قام بيها ونام بيها ع السرير وبقت هي تحته وهو فوقها وزبه داخل في كسها.. ورجليها اتلفت حوالين وسطه وبقي فارس بيدعك جسمه في جسمها وزبه محشور جوه كسها وشوية وفارس قام من عليها وايمن نزل ودخل بين رجليها ودخل زبه في كسها .. وفارس طلع وقعد علي بطنها وحط زبه بين بزازها وقفلت بيدها علي زبه ببزازها ايمن شغال نيك فيها وهى بتتوجع من المتعة وفارس عمال ينيك فى بزازها لغاية بوقها تاخده تمصه وتسيبه ينيك في بزازها فضلو ينيكو فيها لغاية ما الاتنين نطرو لبنهم عليها واحد جابهم في كسها والتاني علي شفايفها ووشها …………… ياسمين :: انا هقوم دلوقت ادخل ل امير انا هعمل اني مسحت الفيس من غير ما اقصد وهقوله ناسية الباس ومش عارفة ادخل ندي :: ما بلاش اللي في دماغك ده ياسمين :: لا الليله همص زب امير يعني همصة ندي :: **** يستر ياسمين راحت ورجعت تاني وهي بتقول لندي الحقي .. الحقي ندي :: ايه ؟ ياسمين :: اخوكي .. ماسك طنط ساندي ا في اوضته ندي :: احا بقي ياسمين :: ههههههه اه و**** .. جيت افتح الباب سمعت صوت جوه . فتحت الباب براحة لقيت اخوكي زير النساء بينيك طنط ساندي ندي :: **** يخرب بيتك يا امير..انت مش بتشبع نيك في الولية وبنتها ياسمين :: تعالي تعالي نتفرج ندي وياسمين راحو اتفرجو وكانت الصدمة الكبيرة مش في النيك لا في اللي سمعوه امير وهو بينيك ساندي بيتخيل انه بينك ندي وياسمين ندي وياسمين بصوا لبعض فضلو يتفرجوا ويصورو من ورا الباب لغاية ما امير جاب لبنه في كس مرات خاله وراحو الاوضة وهما هيتجننو ندي :: سمعتي اللي انا سمعته ؟ ياسمين :: ده كان يتخيل انه بينكني انا وانتي ندي :: شوفتي انا احساسي كان صح امير كان قاصد لذق زبه في طيزي لما كنا في المطبخ ياسمين :: اللي مستغرباه اكتر طنط ساندي دي هي اللي بتسأله وبتقوله انا اختك نكني براحة وعماله تخليه يقول كلام علينا وبتهيجة عليها بينا ندي :: انا مش قادرة افهم طنط ساندي عملت كدة ليه ياسمين :: انا بعظ اللي سمعته ده مصممة اعمل اللي في دماغي ندي :: وريني بس الفيديو ده .. ندي شغلت الفيديو ومن حسن الحظ صوت ساندي وامير كان واضح والصورة اتش دي .. الفيديو هيج ياسمين وندي وياسمين راحت ل امير خبطت الباب وامير بسرعة قام لبس البوكسر بتاعة وقال مين ياسمين :: انا ياسمين يا امير امير :: ادخلي ياسمين وعينها علي زب اخوها اللي كان لسه منتصب:: انت يابني علي طول نايم بالبوكسر بس امير خد باله من عين اخته وحاول يضم رجليه ويداري زبه ياسمين قعدت جنبه وقالت له انا مسحت الفيس ولما جيت ارجعه معرفتش ادخل كلمة السر . هتعرف ترجعة امير :: هو معمول برقمك ياسمين :: اه امير :: خلاص سهل هنغير الباس ياسمين :: طب انا هروح اعمل عصير واجيلك . اعملك معايا. امير :: اه ياريت ياسمين راحت عملت العصير وشربت نص الكوباية بتاعتها عشان متلخبطش وحطت برشامة المنوم في كوباية اخوها امير وقلبت الكوباية ياسمين :: ها عملت ايه أمير :: مستنيكي تيجي تفتحي بالبصمة فيه رساله جتلك عاوزها ياسمين :: فتحت الرسايل وامير اخد الكود وحطه للفيس وحط باسورد هي قالت عليه وشرب العصير ياسمين اخذت فونها والكوبايات وخرجت رجعت ل ندي اللي كانت خايفة من الحركة اللي ناويه تعملها ياسمين ندى :: عملتي ايه ياسمين :: كلها نص ساعة وينام بعد نص ساعة ياسمين خرجت من الاوضة تتسحب وراحت ل اوضة أمير وندي وراها خبطت عالباب تلات مرات وامير مردش وبصت لندي وفتحت الباب براحة وبصت جوه لقت أمير نايم عالسرير . رجل مثنية ورجل مفرودة دخلت براحة وندي خايفة تدخل ياسمين براحة دخلت ومشت بشويش لغاية ما وصلت لسرير أمير وهي مرعوبة وخايفة بدأت تنده علي امير بصوت واطي لكنه مكنش بيرد عليها بدأت تنغزه بيدها في كتفه براحة. بردو نايم بصت ل اختها وشاورت ليها تدخل ندى دخلت وقفلت الباب وهي خايفه ياسمين بدأت تنغز أمير اشد واشد لغاية ما اتاكدت انه رايح في سابع نومة. ياسمين جريت ع الباب وراحت قفله بالمفتاح ورجعت ل امير وعينها علي زب اخوها وبصت لندي وراحت مماشيه ايدها علي زب اخوها وهي في قمة هيجانها فضلت تمشي ايديها علي زبه وبتعض علي شفايفها وبصوابعها بدأت تنزل بوكسر امير ياسمين:: صوري ياسمين بصوت واطي :: اصور ايه انتي اتجننتي ياسمين :: بقولك صوري .. دي لحظة متتسابش ندى :: و**** انتي مجنونة وهتودينا في داهية ياسمين اخلصي ندي :: هروح اجيب الفون ندي فتحت الباب وراحت جابت الفون ودخلت وقفلت الباب لقت اختها قلعت ملط وطلعت عالسرير ومقلعة امير البوكسر وقاعدة مفلقسة وعماله تمص زبه المنظر هيج ندى وفتحت الكاميرا وبدأت تصور اختها وهي بتمص زب امير اللي انتصب رغم نومة وبقي واقف عالاخر ياسمين ماسكة زبه بأيدها وعماله تدعك بصوابعها فيه وشفايفها تمص وترضع في الرأس ندي بتلف بالكاميره من كل زاوية وتقرب علي وش اختها اوي وجايبه الرأس وهي تخرج وتدخل فى بقها طلعت لسانها وبدأت تلحس حوالين راس زبه ونزلت لغاية بيضانة ندى أعطت الفون ل ياسمين وقلعت هي كمان هدومها كلها وطلعت جنب اختها اللي نزلت من السرير وبدأت تصور ندى وهي بتمص زب اخوها ندى مغمضة عيونها وواخده زب اخوها جوه بوقها ترضع فيه وتلحس بيضانه وبعدين لفت وراحت لشفايف اخوها واخدت شفايفه بين شفايفها وبقت بتاكلهم وياسمين ادت الفون ل اختها وطلعت فوق زب اخوها .. وتفت في ايدها وحطت علي خرم طيزها . وعلي زبه تفافة . ونزلت وندي شافت فقامت ومسكت من تحت زب اخوها وهي بتصور وقفت زب اخوها قصاد خرم طيز اختها وبتصور ….وياسمين نزلت بخرم طيزها علي زب اخوها فضلت تنزل براحة وتحاول تظبطة لغاية ما الراس بدأت تدخل جوه طيزها نزلت بطيزها وبلعت زبه بالكامل جوه طيزها .. وندي وقفت علي ركبها واخدت شفايف اختها بين شفايفها وفضلو يبوسو بعض ويرضعو حلمات بزاز بعض وبدأت ياسمين تطلع لفوق وتنزل .. تطلع وتنزل وهي تعض شفايفها بلسانها وتتأوه بصوت براحة وبعدين نزلت وقعدت علي زبه وراحت تلحس بلسانها حوالين حلمة بزه وندي بتلحس الحلمة التانية ورجعت تاني تطلع وتنزل علي زبه شويه وقامت من على زبه وندى ادتها الفون و طلعت هي علي اهوها ومسكت زبه من تحت وهي بتنزل والراس اول ما بقت علي خرم طيزها بدأت تحاول تدخله . معرفتش . طلعت تاني وياسمين تفت علي زب اخوها .. وندي نزلت تاني وبدأت تنزل علي راس زبه وتظبط الراس عالخرم لغاية ما طيزها فتحت له وسمحت لزب امير بالدخول قعدت وهى تتأوه وايدها سانده على بطنه ندي بدات تطلع لقدام وترجع لورا وهي بتتاوه مش مصدقة الجنان اللي حاصل وأنها تتناك فى طيزها من اخوها فضلت تروح وتيجي علي زبه وتلف دوائر بطيزها ووسطها وهي بالعة زب اخوها في طيزها ياسمين لفت من وراها وهي ماسكة الفون وطلبت من ندي تطلع زبه من طيزها واخدته في بوقها تمص وترضع فيه ونزلت بلسانها تلحس بيضانه وبعدين خبطت علي ضهر اختها وقالت لها البسيه في طيزك تاني ندي نزلت تاني واخدت زبه في طيزها وبعدين قامت وقعدت علي زبه بكسها من غير ما تدخله . نيمت زبه وبدات رايحة جايه تحك كسها في زبه ومن هيجانها علي اخوها وهي حاسه بزبه يحك في كسها اظافر ايدها بدأت تخربش امير في بطنه ما قامتش من عليه غير لما نزلت نافورة عسل من كسها علي زب اخوها وطلعت ياسمين للمرة الثانية علي زبه ونزلت عليه وأخذته في طيزها وبقت عمالة تروح وتيجي وتطلع وتنزل وكسها هي كمان جايب عسل مغرق امير بعد ما طيزها اتفشخت نزلت وطلعت هي وندي قعدو جنبه ونزلو علي زبه وفضلو يرضعوا فيه ويمصو . واحدة ترضع زبه والتانية تلحس بيضانة وعمود زبه .. ويبدلو مع بعض لغاية ما زب امير قذف لبنه في وش ندي وياسمين اخدت راس زبه في بوقها وفضلت تاخد لبن اخوها في بوقها لغاية ما زب أمير لبنه بالكامل اتحلب جوه بقها وياسمين راحت لاختها و اخدت شفايفها بين شفايفها ونزلت شوية لبن في بوقها والاتنين بلعو لبن اخوهم بعد ما خلصو ندي نضفت زب اخوها وبطنه من اللبن اللي نزل ولبسته البوكسر ولبسو هدومهم وفتحو الباب وخرجو بشويش علي اوضتهم ……………. بعد ما فارس وايمن ناكو ايمان للمرة التانية في الليلة دي فارس ولع سيجارة وادها ل ايمان اللي نايمة عالسرير وسطهم وولع سيجارة ل ايمن وسيجارة له ايمن :: احكي التلاته اللي في الشقة اللي تحت في الاسكندرية اغتصابوكي؟ ايمان :: لا محدش فيهم اغتصبني .. انا اتنكت منهم مش ****** ايمن :: انتي فاجرة علي فكرة ايمان :: و**** مكنتش فاجرة . بس ال****** حلو وفتح عيني علي متعة عمري ما هنساها ايمن :: وجوزك ميعرفش بال****** التاني ولا بالنيك اللي حصل مع التلاتة ايمان :: انت عبيط ؟ لا طبعا ميعرفش جوزي في الليلة دي كانت تعبان جدا وانا لما رجعت بعد ما العيال ناكوني كنت راجعة مهدود حيلي وبايظة خالص مش قادره اقف علي رجلي ماصدقت رحت الشقة وبصيت علي جوزي لقيته نايم من السخونة ومش حاسس بالدنيا دخلت المطبخ بالعافيه جبت مايه وقعدت جنبه اعمل كمدات وانا شامة ريحة اللبن بتاعهم في مناخيري وريحة جسمهم في جسمي . كنت حاسه اني اتنكت نيكة عمري طبعا زي النيكة الاولى بس دي بمزاجي غصب عني عيني غفلت ونمت جنب جوزي وصحيت الصبح لقيت جوزي لسه تعبان جدا جدا .. وبيخترف نزلت جري خبطت علي الشباب دول وفتحلي واحد منهم لابس فنله وبوكسر ابيض وشكله كان خارج من الحمام . معرفش ليه بصيت علي زبه اللي كان واضح اوي تحت البوكسر والراس مرسومة بسبب المايه مش اشيل عيني من علي زبه لا فضلت باصة علي زبه وهو بيكلمني الواد فضل يندهلي وهو شايف عيني علي زبه وعرف اني عاوزه يا مدام.. اييييه رديت عليه وانا ببلع ريقي بالعافيه. انا نسيت عاوزة ايه وسبته وطلعت ايمن :: ههههههههه احا يعني ايمان :: اه و**** انا فعلا نسيت ومعرفش ليه قولت كدة وليه طلعت فارس :: وانتي كنتي نازله ليه كنت نازله اسألهم علي مستشفي اودي جوزي فيها فارس :: وحصل ايه بعد ما طلعتي ايمان :: لقيت الواد طلع وخبط عليا فتحت له ولما شفته قدامي اتلجلجت فارس :: طلع بالبوكسر ايمان :: لا لبس شورت وسألني كنتي جايه ليه اي خدمة فقولت له ان جوزي تعبان وكدة فقالي انه دكتور امتياز في مستشفي القصر العيني ودخل بص علي جوزي وكتبلي علي علاج اجيبه . فقولت له اني نزلت بالليل جبت علاج دورت علي كيس العلاج لقيته واقع في الارض وبوطي علشان اجيب العلاج من الارض لقيت ده لذق فيا من ورا وحسيت بزبه راشق في طيزي انا اعصابي سابت فارس :: وجوزك ايمان :: جوزي كان في دنيا تانية مش حاسس بالدنيا. المهم بعدت عنه خطوتين لورا وهو بص عالعلاج وقالي كويس بس هيحتاج حقن . ولقيته قرب مني بكل جراءة وبقي وشه قصاد وشي وايده راحت خابطة في كسي حسيت ان رجلي مش شيلاني واعصابي باظت وهو حس بيا ولقيته خرج بره الاوضة وانا خرجت وراه فكراه هينزل فبقوله طب ملحقاش اعملك شاي لقيته بكل برود بيقولي اربع معالق سكر دخلت المطبخ لقيت ده ورايا ولذق فيا وحسيت بزبه في طيزي بلف علشان ابعد عنه وبقوله جوزي هياخد باله ايمن :: احا ده اللي فارق معاكي ايمان :: انا كنت في حاله هيجان وعايزه والكلام بيطلع لوحده المهم شدني من وسطي عليه وقالي جوزك مش هياخد باله ده في عالم تاني ولقيته زنقني في المطبخ وشفايفة راحت لشفايفي .. وبقي عمال يبوس فيا وايده بتفعص في بزازي حسيت اني مش قادرة امنع نفسي منه وبقيت انا كمان ببوس شفايفة وبرضعها ولقيته نزل الشورت والبوكسر وراح مدخله بين وراكي وايده مسكتني من طيزي وبقي عمال يحشر زبه في كسي اوي من فوق البنطلون وانا ايدي حضنته من رقبته وبقيت عماله احك كسي في زبه ايده نزلت بنطلوني لتحت لغاية ركبتي وراح بأيده حط زبه تحت كسي حسيت بنار طالعة من زبه وكسي هو كمان مولع ومولعني قفلت بفخادي علي زبه ومسكت بأيدي خدود الواد وبقيت انا اللي عماله ابوسه ونسيت خالص جوزي واللي جابو جوزي ولقيت نفسي بلف له وبديله طيزي وبحكها علي زبه وايده حضناني ورفع البضي وطلع بزازي ومسكهم بأيده الاتنين وحسيت براس زبه علي خرم طيزي فقولت له دخله .. انا تعبت منك مش قادرة مسك زبه ودقر الراس في خرم طيزي وراح زنقني في المطبخ واول مارس زبه دخلت في طيزي قفلت عليها بكل قوتي ولفيت بوشي وهو اخد شفايفي وفضل يبوسني وبعدين لفيت تاني ناحيه المطبخ وشي وسندت بأيدي علي المطبخ وهو مسكني وحضني اوي من وسطي وبقي عمال يدخل زبه للآخر في طيزي كنت هايجة اوي فكر اني شرموطة من هيجاني وسهولتي شال زبه من طيزي وراح مدخله في كسي وبقي عمال ينيك فيا وصوتي طلع وانا بتأوه وماسكة في رخامة المطبخ بقوتي كلها وصوت رزع لحمة في لحمي كان عالي اوي شوية وراح مطلع زبه من كسي وخلاني نزلت عالارض امص زبه فضلت امص زبه وارضع فيه وبعدين قلعت البضي وخليت الواد ينام ع الارض على ظهره وطلعت انا قعدت بين الواد وتفيت في ايدي وحطيت علي كسي ونزلت اخدت زبه بالكامل في كسي وروحت ارضع في حلمات بزازه والحس في شعر صدره وبدأت اطلع وانزل علي زبه وايده الاتنين ماسكين بزازي بيفعص ويقفش ويفرك فيهم وانا هايجة علي زبه وعماله اتنطط عليه مقومتش من علي زبه غير وهو جايبهم في كسي قومت ولقيت الواد لبس الشورت بتاعة ووقف يبوس فيا وانا عريانه وقالي هستناكي بالليل تحت الواد نزل وانا بفكر في كلمته .. يستناني تحت ؟ الواد ده مجنون ولا ايه.. هو بيقول لصاحبه ولا ايه طفيت عالشاي ولبست هدومي وخرجت بصيت علي جوزي وبعدين افتكرت العلاج اللي كتبه الواد الدكتور ده نزلت اشتريته وطلعت وافتكرت اني مش بعرف أدى حقن فنزلت تاني للواد هو بردو اللي فتحلي وقلت له اني مش بعرف أدى حقن فارس :: يعني يديكي انتي الحقنه الجلد ويدي جوزك الحقنة البلاستيك ايمان :: ههههههه و**** عليه زب ايه حكايه يخرب بيته ايمن :: وطبعا ما صدق وطلع تاني يدي جوزك الحقنة ايمان :: اه و**** بعد ما ادله الحقنه راح نايكني تاني قدام جوزي وهو نايم ايمن :: ازاي ايمان :: لا بكره احكي .. يلا اتفضلوا انتوا على بيتكم .. كفاية كدة ……………… وبكدة نكون وصلنا لنهاية السلسلة الثالثة من قصة اولاد الذوات [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
اولاد الذوات | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 6/11/2023 (عادل المتميز)
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل