قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
انثي ضائعة في بحر المتعة | السلسلة الأولي | عادل المتميز
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="صبرى فخرى" data-source="post: 58461"><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>.......</p><p>الجزء الأول</p><p>.......</p><p>مساء الخير عليكم او صباح الخير</p><p>علي حسب التوقيت المحلي لقارئ قصتي</p><p>قصتي المرة دي حقيقية وحصلت بالفعل وصاحبه القصة صديقة من المنتدي اتعرفت عليها وطلبت مني اني اكتب ليها قصتها</p><p>.........</p><p>البداية من حوالي شهر بالظبط كنت فاتح المنتدي زي ما متعود كل يوم يعني اشوف المنتدي واشوف مشاركاتي حد علق عليها ولا لا</p><p>كان لافت نظري في الفترة دي اسم حد ديما كان بيدخل صفحتي</p><p>زائر لكني محطتش في دماغي اوي هي مين وفي اليوم ده لقيت رساله جاتلي عالماسنجر من واحدة بعتالي رسالة</p><p>هاي</p><p>انا :: هاي</p><p>:: حصرتك بتكتب قصص في منتدي العنتيل مش كدة؟</p><p>انا :: اه هو انا العنتيل متميز اسمي هناك</p><p>:: انا اسفة اني جيت خاص ليك هنا بس بجد انا بقالي فترة علي طول متابعة كل قصصك وكنت كل ما احاول اكلمك القي نفسي مش قادرة وخايفة تفهمني غلط</p><p>انا :: لا خالص عمري ما بفهم حد غير اللي هو بيحاول يفهموني عنة بطريقة معاملتة وكلامة معايا</p><p>:: انا جبت حسابك عالفيس من توقعيك اللي عالمنتدي</p><p>انا :: اها مانا عارف لاني حاطة فعلا توقيع</p><p>:: مش عايزة اقولك انا بقالي قد ايه نفسي اكلمك وانا بصراحة كنت مقلقة اوي اني اكلمك</p><p>انا :: ههههههه ليه بس و**** انا مش بعض ولا وبخوف</p><p>:: ههههه مانا عارفة علي فكرة وعلي فكرة انا مكنتش بقرا قصصك بس لا انا كنت بقرا تعليقاتك وردودك علي الاعضاء اللي بتعلق علي قصصك ويمكن اسلوبك وطريقة ردودك مع الاعضاء هي اللي شجعتني اكلمك</p><p>انا :: ده كلام كبير واتمني اكون فعلا مستحقة</p><p>:: لا دي الحقيقة فعلا من غير مجاملة انا مش عايزة اقولك انا كنت بدخل المنتدي زائر بس عمري ما فكرت اعمل عضوية عليه</p><p>وعملت العضوية علشان ادخل اشوف واقرا كل قصصك اللي منشوره في المنتدي</p><p>انا :: ده شرف ليا</p><p>:: لا الشرف ليا انا طبعا</p><p>انا :: طب انتي معرفتنيش عليكي</p><p>اسمك ايه ؟ منين وكام سنة</p><p>:: انا اسمي ريم مصرية بس مش هقدر اقولك منين .. وعمري عشرين سنة</p><p>انا :: عاشت الأسامي يا ريم بس انتي صغيره اوي</p><p>ريم :: ههههههه لا ميغركش السن انا شفت من الدنيا كتير .. المهم انت كام سنة بقي</p><p>انا :: انا يا ستي 42 سنه</p><p>ريم :: احلي سن .. ومتجوز طبعا</p><p>انا :: اه متجوز طبعا وعندي اولاد</p><p>ريم :: **** يخليك ليهم ويخليهم ليك</p><p>انا :: طب هو ممكن سؤال بسيط</p><p>ريم :: اه طبعا انت تسأل براحتك</p><p>انا :: **** يخليكي .. انتي بقي عرفتي المنتدي ازاي ؟ يعني عندي فضول اعرف وصلتي لقصصي ازايح</p><p>ريم :: بص ياعادل . اسمحلي اقولك يا عادل من غير القاب</p><p>انا :: اه طبعا خدي راحتك احنا بقينا اصحاب خلاص</p><p>ريم :: تسلملي .. انا عرفت المنتدي بصراحة بالصدفة من يجي سنتين كنت بدور علي قصص علي جوجل ولقيت قصة</p><p>حلوة اوي بس طويلة قعدت اقراها مش عايزة اقولك مقومتش من عليها غير لما خلصتها</p><p>انا :: قصة ايه ؟</p><p>ريم :: قصة بأسم انا وحبيبتي دعاء</p><p>انا :: اه دي قصتي فعلا</p><p>ريم :: اه مانا عرفت ده بعدين</p><p>في الأول كنت بدخل اقرا القصة من غير ما ابص علي اسامي كتابها</p><p>لكن بعد كدة بدأت اقرا كمان التعليقات وبدات اعرف شخصية كل كاتب من ردوده علي الأعضاء</p><p>وشدني طريقة ردودك علي الاعضاء</p><p>انا :: ده من حسن حظي بقي</p><p>ريم :: لا ده من حسن حظي انا بجد ياجدو</p><p>انا :: ايه ده كمان عرفتي لقب جدو هههههههه</p><p>ريم :: اه طبعا مانا قولتلك انا متابعة لكل تعليقاتك اللي بتكتبها للاعضاء بس هو انت ليه بيقولولك جدو مع انك بتقولي عمرك 42 سنة ؟؟ يعني لسة شباب</p><p>انا :: ده لقب مش صفة فيا . انا كنت سميت نفسي في الشات جدو</p><p>واللقب علق مع الناس كلها ومن يومها كله بيقولي ياجدو</p><p>ريم:: تصدق فكرت عمرك ستين سنة ههههههههه</p><p>انا :: لا انا مش عجوز اوي كدة.. المهم بقي انتي قريتي ليا ايه</p><p>ريم :: مانا قولتلك كل قصصك</p><p>انا :: اه صحيح نسيت . طيبةاحلي قصة قرتيها ليا ؟</p><p>ريم :: بصراحة كل قصصك . انت مش عارف قصصك بتعمل فيا ايه هههه</p><p>انا :: بتعمل ايه ؟.</p><p>ريم :: بتخليني في دنيا تانية</p><p>عادل :: طب بصراحة انهي قصة من قصصي حبتيها اوي ؟</p><p>يعني اكيد كل واحد مننا فيه قصة بتفضل عايشة معاه وبفتكر ديما كل احداثها</p><p>ريم :: امممممم. بصراحة يا عادل</p><p>قصة انثي من نار. القصة دي خلتني اوووف بجد مولعة</p><p>عادل :: اه بس ليه القصة دي بالذات</p><p>ريم :: يمكن علشان احداثها انا تقريبا عشتها من وانا صغيرة</p><p>عادل :: ايه ده بجد ؟</p><p>ريم :: طب بص انا هقفل دلوقت ماما بتندهلي هروح اشوفها عايزة ايه واجيلك تاني اوك؟</p><p>انا :: ماشي يا جميل ..</p><p></p><p>قفلت مع ريم الماسنجر وانا جوايا فضول ابن متناكة اعرف ايه حكايتها خصوصآ ان قصة انثي من نار قصة كلها محارم وهي بتقول انها تقريبا عاشت القصة</p><p>فضلت ماسك الفون يجي اكتر من ساعة كل شوية ابص اشوفها فتحت ولا لسة</p><p>وبعد. ساعة لقيتها باعتة رساله</p><p>ريم :: انا جيت</p><p>انا :: نورتي</p><p>ريم :: معلش ماما ندهتلي علشان اكل .. اول ما خلصت الأكل جيتلك</p><p></p><p>انا :: الف هنا علي قلبك</p><p>ريم :: تسلملي .. المهم كنا بنقول ايه</p><p>انا :: كنتي بتقولي ان قصة انثي من نار</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم:: اه دي حقيقة يا عادل</p><p>عادل :: ايوة يعني القصة تشبه حياتك في ايه بالظبط</p><p>ريم:: امممممممم .. هو ينفع نتكلم صوت ؟</p><p>انا :: لا انا دلوقت في البيت وصعب جدا اتكلم معاكي صوت بصراحة</p><p>ريم:: انا مش متعودة اكتب كتير كدة وصباعي وجعني</p><p>عادل :: اممممم .. طب خلاص مش لازم دلوقت</p><p>ريم :: هو انت بتشتغل ايه</p><p>انا :: سواق</p><p>ريم :: اها **** يعينك</p><p>انا :: تسلمي</p><p>ريم :: طب انا هقفل دلوقت يا عادل وهكلمك بكره .. هينفع اكلمك امتي</p><p>انا :: في اي وقت انا لو في شغل مش هرد عليكي غير لما ارجع ولو مش في شغل هرد عليكي</p><p>ريم:: خلاص اشطا .. وانا مبسوطة اوي اني اتكلمت معاك</p><p>انا :: انا مبسوط اكتر</p><p>ريم :: سلام</p><p>انا :: سلام</p><p>....</p><p>قفلت مع ريم وكانت الساعة دخلت علي واحدة بالليل قومت عملت كوباية شاي وبعدين دخلت شات العنتيل قعدت فيه شوية</p><p>هزرت مع الناس اللي فيه واتكلمنا شوية وكان فيه برنامج شغال عالصوتي دخلت الروم الصوتيه</p><p>لغاية الساعة اتنين وبعدين قفلت تليفوني وحطيتة عالشاحن ودخلت نمت</p><p>تاني يوم الصبح الساعة تسعة فوجئت برساله من ريم الساعة خمسه الفجر بتصبح عليا</p><p>قولت في بالي احا هي نامت امتي وصحيت امتي</p><p>المهم رديت عليها صباح النور وقولت اكيد مش هترد دلوقت وسبت الفون علي طربيزه الأنتريه ودخلت المطبخ اعمل كوباية قهوة زي ما متعود عملت قهوتي وخرجت ولعت سيجارة ومسكت الفون لقيت ريم ردت الصباح</p><p>انا :: ايه ده انتي صاحية ؟ انتي نمتي ولا مطبقة</p><p>ريم :: هههههههه يعني نمت ساعتين كدة وقومت علي اربعة بعتلك بس انت كنت قافل وبعدين كملت نومي وصحيت بدري يعني من ساعة تقريبا</p><p>انا :: اها مانا مستغرب شوفتك بعتالي رساله الساعة خمسة ودلوقت كمان صاحية</p><p>ريم:: انت في البيت ولا نزلت</p><p>انا :: لا لسة في البيت بشرب بس القهوة بتاعتي وهلبس وانزل</p><p>ريم :: طيب ايه هننفع نتكلم</p><p>انا :: اه طبعا بس هنزل عربيتي واكلمك من هناك</p><p>ريم :: تمام هستناك</p><p>شربت القهوة بتاعتي وقومت لبست هدومي ونزلت علي شغلي</p><p>لما وصلت لعربيتي قعدت فيها</p><p>زي ما متعود استني الشغل يجي</p><p>وفتحت الفون وكلمت ريم</p><p>بعتلها رساله علي الماسنجر</p><p>وردت عليا</p><p>انا :: ريم موجوده</p><p>ريم :: اه يا عادل موجوده</p><p>انا :: طيب .. هنكمل كلامنا</p><p>ريم :: ماشي .. بص انا بأختصار شديد حياتي شبه ضايعة</p><p>انا :: ليه بتقولي كدة ؟ انتي لسة صغيرة علي انك تقولي كدة</p><p>ريم :: صغيرة ههههههههه .. بص انا عملت كل حاجة ممكن تتخيلها .. شرب سجاير وشيشة وشرمطة</p><p>انا :: طيب نتكلم بصراحة وبدون مسميات</p><p>ريم :: خد راحتك انا اصلا جريئة جدآ</p><p>انا :: طب كويس ده هيسهل عليا الكلام معاكي .. يعني بدل ما ادور علي مسميات وكدة</p><p>بصي هو موضوع انك بتشربي سجاير وشيشة فده عادي فيه بنات وستات كتير جدا بتشرب سجاير يعني مش معناه انهم مش كويسين</p><p>ريم :: بص يا عادل انا شرموطة ..</p><p>عادل :: طب انتي بتقوليها بسهولة كدة ليه ؟ يعني المفروض الكلمة دي شتيمة</p><p>ريم :: مانا بحب اتشتم</p><p>انا في الوقت اللي بكلم فيه ريم</p><p>كنت بشرب سجاير بشراهة وكلامها كان لافت نظري جدآ . واحدة بتتكلم معايا ويدوب عرفاني امبارح او بمعني اصح انا اعرفها من امبارح بس وبتتكلم معايا بالشكل ده بكل جراءة عن نفسها</p><p>السيجارة اللي في ايدي خلصت ولعت غيرها علي طول وانا مش عارف اقول ايه</p><p>دي واحدة من بداية كلامها بتقول علي نفسها شرموطة وانها بتحب تتشتم</p><p>ريم :: ايه روحت فين</p><p>انا :: معاكي بس كنت بولع سيجارة... المهم احكيلي عنك</p><p>ريم :: ماشي اسأل انت وانا هجاوبك</p><p>انا:: انا بصراحة محتار اسألك عن ايه ولا ايه</p><p>بس حابب افهم انتي ايه حكايتك عموما</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: هتكتب قصتي ؟</p><p>انا :: انا معتزل كتابة</p><p>ريم :: اه قريت ده في توقيعك بس انا حابه انك تكتب قصتي</p><p>انا :: اممممم .. عموما معنديش مانع مبدائيا بس مش هوعدك اني اكتب قصتك غير في حاله مشروطة بشرطين</p><p>ريم :: اوك .. موافقة</p><p>انا :: هههههههه مش لما تعرفي الاول شروطي</p><p>ريم :: اللي هتطلبة مني اين كان هعملة</p><p>انا :: بصي انا شرطي اولا تحكي بدون ماتزودي من خيالك قصص</p><p>وتاني شرط لو لقيت قصتك مينفعش اكتبها مش هكتبها</p><p>ريم :: ماشي .. موافقة</p><p>انا احكيلي بقي .. بص يا سيدي</p><p>انا اول واحد علمني الجنس تخيل مين</p><p>انا :: مين ؟</p><p>ريم :: اخويا ميدو</p><p>انا :: نعم ؟ انتي بتتكلمي بجد ولا ده من تأثير القصص اللي بتقريها</p><p>ريم :: من حقك متصدقش لكن دي الحقيقة ياعادل .. اول حد لمس جسمي هو ميدو اخويا</p><p>انا :: لا استني هروح اجيب كوباية قهوة من القهوة اللي جنبي واجيلك .. الموضوع هيحتاج تركيز وصحصحة مني</p><p>ريم :: متتأخرش طيب</p><p>انا :: لا مش هتاخر</p><p>روحت القهوة جبت كوباية قهوة سادة ورجعت قعدت في العربية</p><p>انا :: جيتلك احكيلي بقي مش فاهم ازاي اخوكي اول واحد لمس جسمك ؟ وفين مامتك وباباكي</p><p>ريم :: يا عادل انا اخويا ناكني واتحولت لبعدها لواحدة شرموطة</p><p>كل همها انها تتناك من اي زب بص يا عادل انا حكايتي طويلة جدا جدا ولما قريت قصة انثي من نار</p><p>حسيت ان ملاك ده هو ميدو اخويا مكنتش مصدقة ان فيه حد ممكن يكون كاتب قصة تشبه حياتي بالشكل ده مع اخويا</p><p>اه هي مش زي حياتي اوي لكن تشبها كتير .. انا بابا مسافر شغال في الأمارات وبيجي كل سنة وماما موظفة حكومية</p><p></p><p>عادل :: انا مش مصدق ان اخ ممكن ينيك اختة بجد .. وملاك ده شخصية وهمية من تأليفي يعني شخصية مش حقيقية</p><p>ريم :: وحيات **** ما بكدب عليك في حرف وفعلا ميدو اخويا اكبر دليل علي ان فيه شباب كدة كتير</p><p>المواقع والقصص الجنسية هي السبب الرئيس للأسف للي انا وصلت له والسبب اخويا...</p><p>انا هحكيلك حياتي ياعادل</p><p>المهم بقي اخويا ميدو</p><p>كانت ماما لما بقف في حاجة في المذكرة كنت احيانا بسألها ولما تكون مش فاضية تقول لميدو اخويا شوف ايه واقف مع اختك</p><p>وميدو ماكان بيصدق طبعا علشان طبعا فرصة يتحرش بجسمي يعني يخبط كوعة في بزازي</p><p>عادل :: كنتي في سنة كام في الوقت ده</p><p>ريم :: كنت في اولي اعدادي وعلي فكرة جسمي في الوقت ده كان فاير مش جسم عيلة .. انت فاهمني طبعا</p><p>عادل :: لا انا عايزك تحكي بتفاصيل اكتر علشان لما اكتب القصة هكتب التفاصيل دي</p><p>ريم :: اوك.. اقصد ان بزازي كانت كبيرة وطيزي وطبعا كنت ديما بقعد في البيت في الصيف بشورتات وبضي او بناطيل استرتش يعني .. بنوتة قاعدة في بيتها ومفيش غيري انا واخويا وماما اكيد هقعد براحتي</p><p>عادل :: اه طبعآ.. طب اخوكي اكبر منك بكتير</p><p>ريم :: اه كان في الوقت ده في تالتة ثانوي عام</p><p>انا :: فهمت .. كان في سن المراهقة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: ايوة واللي عرفتة منه بعدين انه كان بيدخل علي مواقع جنسية وبيقرا قصص عن المحارم</p><p>والموضوع كبر في دماغة اول ما حب يجربه جربة فيا</p><p>انا :: هو اللي قالك ؟</p><p>ريم :: اه بدا يحكي معايا بعد ما طبعا عرف يخليني اسلم له ويهيجني وكان بيخليني اقرا معاه كمان قصص السكس</p><p>انتي قولتلي انك عندك عشرين سنة صح والموضوع ده لما بدا معاكي كان عندك 13 سنة</p><p>يعني من بالظبط 7 سنين</p><p>ريم :: اه بالظبط كدة .. وحصل حاجات كتير هحكيلك عليها واحدة واحدة وشوفتة بالصدفة مع حنين بنت خالتي اللي ساكنة معانا في نفس البيت وهو ذنقها تحت بير السلم واليوم ده كان هو نقطة التحول ليا</p><p>عادل :: لا بقي انتي تحكيلي حكايتك من الأول خالص وواحدة واحدة كدة علشان افهم واستوعب</p><p></p><p>...</p><p></p><p>وهنا هنبدأ الحكايه من بيت ريم لما كان عمرها 13 عام</p><p>هننسي خالص الكاتب ونعيش مع القصة</p><p>..............</p><p>يسرا ام ريم :: اصحي يا ريم اصحي يابنتي</p><p>ريم :: ايه يا ماما الساعة كام</p><p>يسرا ام ريم :: الساعة 11 يلا مش وراكي درس الأ نجليزي .. قومي علشان يدوب تفطري وتنزلي</p><p>ريم :: ماشي ي ماما خلاص هقوم</p><p>يسرا :: لما اتصل كمان بأخوكي ميدو اشوفة اتأخر ليه</p><p>ريم :: هو انتي مروحتيش شغلك ليه يا ماما</p><p>يسرا :: النهاردة السبت يابنتي</p><p>ريم :: اه صحيح نسيت .. فيه فطار ايه</p><p>يسرا :: اللبن بره وسندوتشات جبنة رومي</p><p>يسرا اتصلت بميدو</p><p>يسرا :: ايه يابني انت فين..</p><p>ميدو :: يا ماما انا لسة عند جاسر صاحبي</p><p>يسرا :: يابني اوعي تكون بتضحك عليا ومش بتذاكر انت في تالتة ثانوي والسنة دي مهمة ليك</p><p>ميدو :: ماما اتصل بيكي فيديو تشوفي</p><p>يسرا :: لا بس انا خايفة عليك .. فيها ايه لما تجيب صاحبك يذاكر هنا علي الاقل ابقي مطمنة عليك</p><p>ميدو :: ماما اقفلي يا ماما</p><p>يسرا :: انا عارفة بابوكم مسافر ليه وسايني انا في الهم ده لوحدي .. وانتي ياختي يلا قومي علشان تلحقي تفطري وتنزلي</p><p>جرس الباب ضرب ويسرا خرجت تفتح الباب وريم قامت من علي السرير</p><p>يسرا ::: حنين ازيك ي حبيبتي</p><p>حنين :: ازيك يا طنط . عاملة ايه</p><p>يسرا :: كويسة ياحبيبتي ..اتفضلي ياحنين . حالا ريم هتطلع لسة مصحياها</p><p>حنين :: ماشي .</p><p>حنين دخلت ويسرا قفلت الباب وراها</p><p>يسرا :: مامتك عاملة ايه ي حبيبتي</p><p>حنين :: كويسة</p><p>يسرا :: امبارح كنت فوق عندكم واطمنت عليها ... خدي بالك منها وراعيها امك مريضة سكر وضغط</p><p>حنين :: و**** يا طنط في عنيا مانتي عارفة انا برجع من المدرسة يدوب ارتاح شوية واعمل اللي تطلبة مني</p><p>يسرا :: عارفة و**** يا حبيبتي ومامتك علي طول بتشكر فيكي .. مش زي الموكوسة دي</p><p>ريم :: بقي انا موكوسة يا ماما .. **** يسامحك</p><p>يسرا :: مبخدش منك غير طولة لسانك . انا هقوم اعملك سندوتش جبنة يا حنين وكوباية لبن علشان تفطري مع ريم</p><p>حنين :: لا **** يخليكي يا طنط انا فطرت قبل ما انزل و****</p><p>ريم :: بس يابت .. هتفطري معايا</p><p>يسرا:: هروح اعملك سندوتش وهتاكلي غصب عنك</p><p>ريم :: هههههه ماشي يا طنط</p><p>.........</p><p>ميدو :: ياسطي انا تلزمني الافلام اللي عندك كلها</p><p>جاسر :: يابني انت عبيط ؟ انت عارف دول كام جيجية</p><p>ميدو :: كام ؟</p><p>جاسر :: دول كتير نيك .. دول يطلعو بتاع 200 جيجا . عربي علي اجنبي</p><p>ميدو :: ياعم بسيطة انا هاخد علي قد ما كارت الميموري يشيل واوح احطهم في الكمبيوتر واخد غيرهم</p><p>جاسر :: طب وليه ما تجيب الكيسة بتاعتك او الهارد هنا</p><p>ميدو :: لا يا ناصح ماما هتشك وانا مش ناقص زن</p><p>جاسر :: ماشي هات الكارت بتاعك احطلك شوية</p><p>ميدو :: اه بس الأول هتحطلي الكام الفيلم اللي اتفرجت عليهم وبذات الفيلم ابن المتناكة بتاع البت وهي نايمة واخوها هيدخل عليها وينكها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>جاسر :: اه الفيلم ده فاجر فعلا.. انا كل ما بتفرج عليه لازم اخش الحمام اضرب عليه</p><p>ميدو :: يا سلام بقي لو عندك افلام كتير زي كدة</p><p>جاسر :: يابني ماهو الفيلم من الموقع اللي بعتلك اللينك بتاعة عالواتس</p><p>ميدو :: طب خلص علشان الحق اروح البيت قبل ما ماما تتصل تاني</p><p>جاسر :: يابني هو انت لحقت تقعد معايا انت جاي تسعة ودلوقت مجتش 12</p><p>ميدو :: ماما متأكدة اننا طول ما احنا مع بعض مش بنفتح كتاب</p><p>جاسر :: بس بنفتح سكس وده اهم هههههههه</p><p>ميدو :: هههههههههه ايوه فعلا</p><p>........</p><p>ريم :: احنا ماشيين ياماما عايزة حاجة</p><p>يسرا :: لا يا حبيبتي . خدي بالك من نفسك وانتي يا حنين خدو بالكم من بعض</p><p>حنين :: حاضر ياطنط</p><p>يسرا :: اول ما توصلي الدرس يا ريم ترني عليا . انتي عارفة يوم السبت ده بفضل قلقانة عليكم قد ايه.. انا مش عارفة مستر محمود ليه مخلاش الدرس عندنا زي مستر شريف وميس عبير</p><p>ريم :: علشان عبير صاحبتي باباها ياماما مانتي عارفة مرضيش يغير مكان الدرس وهو كمان عايز الدرس يكون عنده.. يلا انا همشي بقي لحسن اتأخرنا</p><p></p><p>ريم وحنين خرجو من الشقة وهما نازلين قابلو هيثم اخو حنين كان طالع</p><p>هيثم :: ايه يامزز رايحين فين</p><p>ريم :: رايحين الدرس</p><p>ريم :: ازيك يا هيثم</p><p>هيثم :: تمام يا ريم انتي عاملة ايه</p><p>ريم :: كويسه</p><p>هيثم :: ميدو صاحي ولا نايم</p><p>ريم :: ميدو نزل من الصبح بدري راح لصاحبه</p><p>حنين :: يلا ياعم متأخرناش .. يلا يابنتي ننزل</p><p>هيثم :: ماشي . عايزين حاجة</p><p>ريم ..حنين :: لا مش عايزين</p><p>.....</p><p>بالليل بعد ما الكل نام ميدو قفل عليه باب الأوضة بتاعتة وشغل</p><p>فتح موقع قصص جنسية وبقي بيقلب في القصص ويقرا لكن مكنش حاسس بالمتعة اوي</p><p>وهو بيقلب في القصص</p><p>شاف قصة جنسية خاصةوبالمحارم.. فتحها وبقي بيقراها مرت الدقايق والقصة بقت بتشده وبتثيرو خصوصا ان القصة فيها اخ بيحاول يوصل ل اختة ..</p><p>ميدو كان بيقرا القصة وهو في قمة الهيجان وهو شايف محاولات البطل المثيرة وهو بيحسس علي جسم اختة وهي نايمة ... خياله وهو بيقرا لا اردايا خلاه يفكر انه هو البطل وان البت اللي في القصة هي ريم اختة .. وعلي ما خلص قراية القصة كان في قمة الهيجان وفكر في لحظتها انه يتفرج تاني علي المقطع اللي معاه</p><p>الفيلم بتاع البت اللي اخوها بيدخل عليها اوضتها وبيحسس علي جسمها .. وبينجح في انه يثير اختة اللي بتصحي وتشوف زبه اللي خارج من البنطلون قدامها وصوابع ايده تحت الأندر عندها</p><p>ميدو مقدرش يقاوم خياله اللي بقي كله ريم .. رغم انها في الحقيقة لسة **** لم تتجاوز ال 13 عام .. لكن بحكم انه شاب مراهق مقدرش يقاوم الفكرة اللي دخلت دماغة وعششت فيها</p><p>حاول انه يدخل اوضة اخته ويشوفها وهي نايمة لكنه مكنش عنده الجراءة انة يفتح باب اوضتها عليها وهي نايمة</p><p>وصل لغاية الباب قبل ما يلمس اكره باب اوضتها خاف ورجع تاني</p><p>دخل الحمام وفي ايده الموبايل</p><p>وكان من حسن حظة ان كلوت مريم متعلق علي شماعة الملابس</p><p>اخده وفضل يشم ريحة كس مريم اللي مغرقاه وهو بيدعك في زبه</p><p>وخياله مهيئ له انه بينكها</p><p>وضرب عشره وارتاح وبعدين دخل اوضتة نام</p><p>والليلة دي كانت نقطة تحول كبيرة في نظرات ميدو لجسم اختة</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>حوار بين الكاتب وصاحبة القصة</p><p>........</p><p>انا :: طب يعني قعد قد ايه علي مابدأ اخوكي ياخد خطوات ايجابية ناحيتك</p><p>ريم :: تقصد علي ما حصل منة لمس وتحسيس</p><p>انا :: اها ده قصدي</p><p>مريم :: يعني فترة طبعا لكن قد ايه بالظبط مش فاكرة بس كان اغلب وقتة بيقرا قصص محارم خصوصا اي قصة فيها اخ واختة</p><p>وافلام سكس كان بيحملها من الموقع اللي صاحبه قالو عليه</p><p>انا :: طب اسف في المقاطعة صاحبة ده محصلش بينك وبينه اي علاقة</p><p>ريم :: متستعجلش يا عادل .. انا عملت مصايب كله هحكيلك عليه</p><p>بس علشان منتهش من بعض خليني احكي ليك واحدة واحدة علشان مفيش حاجة تقع مني</p><p>انا :: تمام كملي</p><p>ريم :: طبعا الافلام والقصص كانت كل يوم بتكبر الفكره في دماغ اخويا وتغذيها ومكنش بيعمل حاجة غير انه بقي بيبص علي جسمي</p><p>ارجع من المدرسة اوقات القيه في اوضة نومي ولما اسأله بتعمل ايه يخترع اي حوار</p><p>اوقات كتير كنت بلاحظ اختفاء كلوتاتي وفجاءة القيهم في مكانهم</p><p>كنت حاسة ان الشقة فيها عفريت</p><p>وكيفة ومذاجة ياخد كلوتاتي وسنتيانتي</p><p>عادل :: عفريت علق هههههههه</p><p>ريم :: تصدق كنت بخاف خصوصا</p><p>من الحكايات اللي كنت بسمعها عن الجان اللي ممكن يمارس الجنس مع انسية</p><p>انا :: وطبعا دلوقت انتي علي كلامك لو جالك عفريت علشان ينيكك مش هتقولي لا</p><p>ريم :: هههههههه لا خالص .. بالعكس ده انا بتمني ده يحصل</p><p>عادل :: هههههههه .. طب كملي</p><p>ريم :: علي فكرة انا قريت ليك قصة ياعادل بتتكلم عن الجن عجبتني اوي .. بس مش فاكرة اسمها ايه</p><p>انا :: اه كان اسمها انتقام الأشباح</p><p>ريم :: اه صح كان اسمها كدة.. المهم ياسيدي انت اخويا يوم بعد يوم ومن كتر ما كان بيتفرج علي افلام وبيقرا القصص دي بدأ ياخد خطوات ايجايبة فعلا ناحيتي</p><p>احكيلك بقي</p><p>...................</p><p>الساعة اتنين بالليل ريم بعد ما خلصت مذكرتها علي الساعة 12 فتحت شوية الفيس وقعدت عليه لغاية ما بدأت تشعر بالنوم حطت الفون جنب منها وغمضت عنيها وراحت في النوم</p><p>كانت لابسة هوت شورت وبضي حملات قصير لفوق السره</p><p>الساعة اتنين بالليل كان ميدو واخد قرار انه هيدخل عليها الأوضة ويتمتع بفخاد وطياز اختة وهي نايمة</p><p>وفعلا اتسحب بشويش لغاية ما وصل اوضتها وفتح الباب براحة و واحدة واحدة وعيونة بتراقب من ورا الباب</p><p>اطمن ان ريم نايمة . فتح الباب اكتر واتسحب علي طرطيف صوابعة لغاية ما بقي عندها عالسرير</p><p>هاج لما شاف ريم نايمة علي ضهرها ورجل مفردوه والتانية متنية .. وفخاده البيضة زي الشمع قدام عنيه وايدها الشمال جنبها والأيد التانية ملامسة كسها</p><p>فضل ميدو واقف عنيه بتاكل في لحم اختة والشهوة خلت زبه يقف</p><p>وكان بيتمني انه يطلع فوق منها ويكتف ايدها ويشل حركتها وياخد شفايفها بين شفايفة</p><p></p><p>ايد ميده راحت لزبه وطلعة من الشورت وبقي بيدعك فيه</p><p>ميدو مكنش مدرك خطوره اللحظة اللي هو فيها بسبب الشهوة اللي كانت مسيطرة عليه</p><p>كان ممكن اخته تصحي وتفضحة او مامتة تدخل تشوفة</p><p>لكن الليلة مرت بسلام واخد القسط اللي كان بيتمناه ويشوف اختة وهي نايمة وخرج من اوضتها وقفل الباب وراه</p><p>صوت الباب وهو بيتقفل صحي ريم من النوم .. لكن مجرد ما فتحت عنيها غمضتها تاني وكملت نومها</p><p>وميدو دخل الأوضة بتاعتة واخد كلوت من كلوتات ريم اللي شايلها عنده وحطه علي زبه وفضل يدعك بالكلوت في زبه لغاية ما جاب لبنة علي الكلوت بتاعها</p><p>وبعد ماجاب لبنة وارتاح رافع مرتبة السرير بتاعة وحط الكلوت بتاعها تحت السرير</p><p>خوف ل مامتة وهي بتروق تشوف الكلوت وتعرف هو بيعمل ايه</p><p>…</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>.......</p><p>الجزء الثاني</p><p>...........</p><p>الساعة سته الصبح يسرا صحيت من النوم قامت عملت السندوتشات ل ريم ول ميدو وخبطت علي ميدو.. اصحي يا ميدو</p><p>ميدو :: ايوة يا ماما صحيت</p><p>يسرا :: قوم يلا اغسل وشك والبس وتعالا افطر وانا هروح اصحي اختك</p><p>يسرا راحت صحت ريم وقعدت علي طرابيزه السفرة استنتهم لغاية جم وقعد كلهم فطرو مع بعض</p><p>يسرا :: انت عندك دروس بعد المدرسة النهارده</p><p>ميدو :: لا المستر اجل الدرس ل بليل</p><p>يسرا :: وانتي طبعا مستر شريف جاي النهارده بعد المدرسة علي طول مش كدة</p><p>ريم :: اه يا ماما</p><p>يسرا :: طيب انا حاطة شفشئ العصير في التلاجة وبعد ما تخلصي الدرس تقومي تغسلي الكام طبق اللي في الحوض</p><p>انا غسلت كله من بالليل ومش فاضل غير تلات اطباق بالكتير</p><p>ريم :: حاضر</p><p>تليفون ريم رن .. ايوه يا حنين</p><p>انا بفطر اهو انتي لبستي</p><p>حنين :: انا بفطر انا كمان وقولت اشوفك لبستي ولا لا</p><p>ريم :: خلصي فطار وانزلي انا جاهزل اصلا</p><p>ميدو :: يلا انا همشي بقي .. هاتي عشره جنيه يا ماما</p><p>يسرا :: مصروفك جنب التليفزيون خده</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: ماشي ياقلبي</p><p>يسرا :: ما تستني خد اختك وحنين في سكتك</p><p>ريم :: لا يا ماما احنا هنمشي لوحدنا .. ده بيمد هو ماشي واحنا بنمشي براحتنا</p><p>ميدو :: وانا مش همشي معاكي اصلا .. يلا سلام</p><p>يسرا :: سلام</p><p></p><p>........</p><p>جاسر :: ايه يابني انت فين</p><p>ميدو :: داخل عليك اهو . خمسه وهتلاقيني عندك</p><p>جاسر :: طب اخلص المزتين مستنينا</p><p>ميدو :: البت رباب جت</p><p>جاسر :: اه لسة قافل انا مع شهد وبتقولي رباب معاه</p><p>ميدو :: اشطي يا صاحبي . المهم ياض صحيح انا معرفتش اتصرف غير في ستين جنيه كان معايا خمسين شايلهم علي جنب وخدت عشرة من ماما قبل ما انزل</p><p>جاسر :: حلوين اوي . احنا يدوب هناخد مركب ونقضي وقت .. المهم كلمت هيثم ابن خالتك</p><p>ميدو :: جاي معايا يا اسطي</p><p>جاسر :: خلاص يبقي هتصل بشهد تكلم البت نجلاء تجبها معاهم</p><p>ميدو :: نجلاء مين .. البت نجلاء مرجيح ؟</p><p>جاسر :: اه يا اسطي هو فيه غيرها</p><p>ميدو :: اشطا ..</p><p>ميدو قفل مع جاسر .. ابسط يابن المتناكة هتقعد مع نجلاء مراجيح</p><p>هيثم :: ياعم انا بصراحة عجباني شهد</p><p>ميدو :: ياسطي شهد دي الحتة بتاعة ميدو وانت عارف</p><p>هيثم :: هههههه ياعم كلهم شمال انت هتمثل ..</p><p>ميدو :: ونجلاء وحشة ياكسمك .. دي البت عليها بزاز عايزه تتناك فيهم</p><p>هيثم :: ياعم شهد مزه عنها وبت كيوت كدة</p><p>ميدو :: ياسطي احنا هنتجوزهم . احنا هنقعد مع بعض قعدة حلوة في البحر ناكل ونشرب ونهيص ونمشي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>هيثم :: ماشي يا اسطي بس بردو البت دي داخلة دماغي وعايز اشقطها .. انا بلغيك بس لاني بصراحة برحجم انا عالبت دي</p><p>ميدو :: ماشي بس المهم من بعيد وجاسر ميعرفش ولو لقيت البت مش هتيجي معاك سكة بلاش علشان مش عايزين نزعل جاسر مننا . ده صاحب عمري يابن خالتي</p><p></p><p>ميدو وهيثم قابلو جاسر وراحو التلاتة قابلو البنات عند النيل في المكان اللي متفقين عليه وقضو اليوم مع بعض . لغاية ميعاد المدرسة ما خلص</p><p></p><p>.......</p><p>ريم بتخلص المدرسة الساعة 12</p><p>خرجت واستنت بنت خالتها قدام باب مدرستها لان المدرستين جنب بعض يدوب بينهم شارعين</p><p>وكانت في نفس السنة الدراسية لكن المدرسة مختلفة</p><p>طبعا كانت طول ماهي واقفة كانت بتتعرض لمضايقات العيال اللي في سنها . اللي في المدارس اللي حوالين منهم</p><p>شغل عيال ومعاكسات</p><p>حنين خرجت وقابلت ريم قدام باب المدرسة ومشيو عالبيت</p><p>يدوب ريم غيرت هدومها واكلت لقمة حنين نزلت علشان بتاخد معاها الدرس بعد ما كلت وصحابها البنات اللي معاها في نفس الدرس وصلو والمدرس كمان جه .. شويه وميدو فتح باب الشقة ودخل وسمع صوت المدرس خارج من اوضة الضيوف .. دخل الأوضة بتاعتة غير هدومة وريح جسمة شوية عالسرير. و وسرح شوية في الخروجة والبنات لكن غصب عنة دماغة راحت اتوماتيكي تفكر في ريم .. وكلام مامتة الصبح لريم انها تغسل المواعين اللي في المطبخ جابت له فكرة التحرش بيها .. ودي المرة الأولي اللي يقرر فيها ميدو انه يلمس اختة</p><p>فضل يفكر هيعمل ايه علشان يتحرش بيها ويجس نبضها ويشوف وفي النفس الوقت مش عايزها تاخد بالها انه قاصد يتحرش بيها... شوية من التفكير</p><p>البنات اخدو الدرس والكل مشي</p><p>وريم دخلت علي اخوها</p><p>ريم :: ماما حاطة الأكل في المطبخ يا ميدو .. اجبلك تاكل</p><p>مبدو :: لا ياريم انا كلت بره جبت سندوتشات انا وجاسر</p><p>ريم :: طيب .. ولسة هتخرج من الأوضة</p><p>ميدو :: انتيةمكلتيش</p><p>ريم :: لا انا كلت انا هروح انام شوية وبعدين اصحي اذكر</p><p>ميدو :: طب والأطباق اللي مامة قالتلك عليهم الصبح. انتي عارفة ماما هتزعق وتزعل</p><p>ريم :: اه صحبح انا كنت ناسية اصلا.. هروح اغسلهم وبعدين انام</p><p></p><p>ريم دخلت الاوضة قلعت لبس البيت الحلو اللي حضرت بيه الدرسة ولبست ترنج سمني خفيف</p><p>والميزه في لبس البيت بتاع ريم انه كان بيرسم جسمها واغلب لبسها بيكون يعني شبه خفيف فالملابس الدخلية اللي تحت بتكون شبه باينة</p><p>يعني لون الكلوت او السنتيان ورسمة طيزها رغم ان جسمها مش تخين يدوب 50 كيلو وطولها كان في الوقت ده 149 لكن طيزها وبزازها كانو اكبر من سنها</p><p></p><p>كان ميدو مراقبها من الأوضة</p><p>وكان مجهز نفسة ولابس شورت بيتي خفيف ومش لابس من تحت منه بوكسر علشان لما يحك فيها زبه يحس بلحم طيزها بتاعتة فضل مراقب ريم واستناها لما خرجت من اوضتها وراحت المطبخ .. خرج هو في اللحظة دي من الأوضة واول ما سمع صوت الحنفية اتفتحت وعرف انها واقفة بتغسل المواعين . راح المطبخ</p><p></p><p>المطبخ بتاع شقتهم مش كبير يدوب عالقد . اول ما تدخل المطبخ هتلاقي البوتجاز في وشك وعلي يمين البتوجاز المطبخ الخشب من قطعتين وفي اخر المطبخ الحوض تحت الشباك والشيالة بتاعة الأطباق والكوبات هتكون علي يمين اللي واقف يغسل المواعين</p><p>ضربات قلب ميدو بتضرب بسرعة من الخوف .. لكنة كان واخد العزم والنيه علي التحرش بأختة ومفيش رجوع</p><p></p><p>دخل المطبخ وكانت ريم مشغلة اغاني علي موبايلها وبترقص طيزها وبتغني مع الأغنيه</p><p>وقف كام ثانية يراقب حركة طيز ريم هو بتتمايل و بترج</p><p>زبه في اللحظة دي رغم الخوف انتصب وبان من الشورت لكن ريم مخدتش بالها منه غير وهو بيلذق فيها من ورا وزبه غرز في نص طيزها .. اتخضت وبصت وراها شافت ميدو بياخد كوباية من المطبقية</p><p>ريم :: خضتني يخرب بيتك.. عايز ايه من هنا انت</p><p>ميدو :: باخد البراد وكوباية الشاي علشان اعمل شاي</p><p>ريم :: ما تكح يا زفت انت ولا تعمل اي صوت . خليت قلبي وقع في رجلي</p><p>ريم حست بزب اخوها في طيزها وده يمكن اللي خضها لكن لما شافتة محطتش في دماغها انه قاصد</p><p>ميدو :: خدي املي البراد ده</p><p>ريم اخدت منة البراد وملتة من الحنفية وادتهولة وهي بتديلة البراد عنيها لمحت بتاعة اللي كان واقف</p><p>كملت غسيل الأطباق وهو في المطبخ بيعمل الشاي وعنيه علي طيزها .. عمل الشاي وخرج راح الأوضة وهو مش مصدق</p><p>اخيرآ زبه حك في لحم طيزها الطري .. كان الهيجان علي اخرو.</p><p>رفع المرتبة وطلع الكلوت بتاعها</p><p>وفتح الموقع وشغل فيلم سكس وطلع زبه وبقي بيدعك فيه لغاية ما جابهم وهو بيتخيل ان اللي فيلم هي ريم وهو اللي نازل فيها دك بزبه</p><p>الساعة تلاتة ونص يسرا امهم جت من الشغل .. ارتاحت شوية علي كنبة الأنترية وبعدين دخلت اوضتها غيرت هدومها وخرجت عملت اكل ...اكلت ودخلت تريح جسمها ساعتين علي سريرها</p><p></p><p>ريم قامت من النوم الساعة سته المغرب وطلعت الكتب بتاعها وقعدت تذاكر</p><p>شوية خرجت</p><p>ماما انا فيه حاجة واقفة معايا مش فاهمها</p><p>يسرا قاعدة بتجهز اكل لبكره</p><p>انا مش فاضية دلوقت يا ريم</p><p>ريم :: ياماما طب انا اعمل ايه دلوقت .. عايزة افهم المسألة دي علشان احلها عليها ومستر شريف النهارده شرحها وبردو مش فاهمة</p><p>يسرا :: انا يابنتي مش فاضية طيب .. بصي شوفي اخوكي بدل ما هو قاعد عالكمبيوتر ليل نهار كدة خليه بشرحهالك</p><p>ريم :: يووه بقي مش بحب انا ادخل اوضة اخويا وكل ما اطلب منه حاجة يتنك عليا ويطلب مني حاجة يا اعملة شاي يا اعمله قهوة</p><p>يسرا :: معلش اسأليه المرة دي وخليها عليكي انا مش فاضية يا ريم</p><p>ريم مشيت وهي بتنفخ راحت فتحت باب اوضة اخوها ميدو</p><p>وبسرعة قفلتة تاني وميدو بسرعة رفع الشورت اللي منزله</p><p>ميدو كان فاتح الكمبيوتر وبيتفرج علي افلام سكس وبيدعك في زبه</p><p>واول ما ريم فتح الباب وجت تدخل شافتة وقفلت الباب تاني بسرعة وجريت علي اوضتها وهي مش متخيلة اللي شافتة</p><p>ميدو لبس وخرج وهو قلقان وخايف لتكون ريم حكت لمامتها حاجة</p><p></p><p>ميدو :: ايه يا ماما هتعملي لينا اكل ايه بكره</p><p>يسرا :: بجهز ليكم اهو من بالليل مكرونه بشاميل وجلاش</p><p>ميدو :: حلو</p><p>ميدو :: اومال فين ريم عايزها تعملي شاي</p><p>يسرا :: هي مدخلتش ليك ؟ عايزك تشرح ليها مسألة</p><p>ميدو :: ايه ده بجد .. طب انا هروح اعلق عالشاي وبعدين اروحلها اشرح ليها</p><p>يسرا :: ايه ده ؟ ايه اللي حصل في الدنيا .. **** يهديك علي اختك علي طول</p><p>ميدو :: ههههه ياماما انا جدع و**** انتو بس اللي فاهمني غلط</p><p></p><p>ميدو راح عمل الشاي وهو رايح ل اختة عايز يطمن خايف</p><p>ميدو :: ماما بتقولي انك عيزاني اشرحلك حاجة</p><p>ريم بصت في الأرض وحمره الخجل الكسوف علي وشها من اللي شافتة وبصت ل اخوها وهي بترفع خصلات شعرها اللي نازله علي وشها. اه اه ما خلاص انا بعت ل حنين تفهمني</p><p>ميدو :: طب خشي بس كده جوه قعديني جنبك . حنين هتعرف تشرحلك بردو زيي</p><p>ريم دخلت شوية وميدو قعد جنبها</p><p>وريني بقي مسألة ايه اللي واقفة معاكي</p><p>ريم مسكت الكتاب وشاورت ل اخوها عالمسألة</p><p>ميدو :: اه .. بصي يا ستي</p><p>وبقي بيشرح لريم طريقة حل المسألة .. وهو بيشرح الشيطان وزه في دماغة لان مستوي بزاز ريم كان علي مستوي ايده ( كوع ايده )</p><p>في البداية كان بيلمس بزازها لمسات خفيفة .. لكن شوية بشويه بقت اللمسات لحك وريم اتلجلجت وهي شايفة اخوها بيحك بأيده في بزازها .. وبعد ما كانت خلاص بدات تفهم منة .. كله راح من دماغها ..</p><p>ميدو :: ايه فهمتي ؟</p><p>ريم :: بلجلجة وتوتر ووشها بقي زي الطماطم .. وبقي وشها بيطلع نار .. مش من الهيحان .. من الكسوف والخجل والأستغراب</p><p>ايه .. اه اه . فهمت</p><p>ميدو :: ايه هو ده .. طب حلي المسألة دي كدة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم دماغها وقفت ومبقتش عارفة المسألة دي ايه .. تفكيرها منحصر في كوع اخوها اللي لسة لامس بزازها .. كل اللي بتعملة تبعد بجسمها لكن اخوها كان بيقرب</p><p>ومفيش مساحة تاني ممكن تبعد ليها عنة .. كانت مزنوقة بين اخوها وبين الحيطة</p><p>ميدو لما حس ان ريم واخده بالها وانها متوتره بعد علشان ميضغطش عليها وبدأ يشرح ليها مرة واتنين وتلاتة لغاية ما فهمت وحلت له مسألتين لوحدها .. وسابها وخرج وهو هايج علي هيجانة .. من كام ساعة اتحرش بطيزها .. ودلوقت ببزازها اللي زي كور الملبن تحت كوعة</p><p></p><p>يسرا :: ايه شرحت ل اختك اللي كانت عيزاه</p><p>ميدو :: ايوة يا ماما</p><p>يسرا :: طيب يلا انت كمان علي مذكرتك وياريت متقعدش عالكمبيوتر ده تاني ..</p><p>ميدو :: ماما مش كل ما تشوفي وشي تقوليلي ذاكر . لما عارف مصلحتي علي فكرة .</p><p>يسرا :: يابني السنة دي مهمة وهتحدد مستقبلك حرام عليك</p><p>ميدو :: كل سنة تقولي نفس الكلمتين وفي الأخر بنجح بتقدير كمان</p><p>يسرا :: يابني مانا من خوفي عليك هو انا اكره يعني اشوفك ناجح .. وكمان ابوك اللي مسافر ده وطافح الدم علشانكم وانا اللي بنزل من سبعة ومش برجع غير علي اربعة</p><p>يدوب اكل واريح ساعة ولا ساعتين واقوم بشغل البيت محدش مننا عايز منكم حاجة</p><p>ميدو :: ماما انا قايم اذكر ... طالما فتحتي الأسطوانة دي مش هنخلص</p><p>يسرا :: **** يهديك يابني</p><p>...</p><p></p><p>ميدو دخل الأوضة بتاعتة وبقي كل تفكيره اختة . بزازها وطيازها* الملبن طلع الكتب بتاعتة علشان يذاكر لكن لا شايف الكلام في الكتاب ولا قادر يركز.. وبيفكر في اختة* وبدأ الشيطان يوسوس* له اختك شكلها حابه كدة .. مش معقول محستش بزبك وهو بيحك في طيزها وكمان شافتك وانت بتضرب عشره .. يرجع يقول في نفسة لا مستحيل تكون اختي حابة الموضوع ده . ويرجع تاني يقول لا ده كوع* ايدي كان بيغرز في بزازها . وهي حاسة اكيد وعايزة ...</p><p>الشيطان شغال يهيئ له ويسهل له الموضوع* ويشككة في اختة* .. وحس انه بيتمني من جواه ان اخته تكون نفسها فيه زي ما هو نفسه فيها وفي الأخر قفل الكتاب ومذكرش حرف* منة واستني بالليل لما الكل نام . واللي عمله الليلة اللي فاتت هو هو عملة الليلة دي</p><p></p><p>ريم كانت لابسة في الليلة دي قميص نوم بناتي ابيض فوق الركبه مرسوم عليه بطوط* ومش لابسة تحت منه غير كلوت بناتي ابيض مرسوم عليه ورد احمر وسنتيان ابيض بعد ما اتاكد ان الكل نام اتسحب براحة وطلع من الأوضة بتاعتة اتمشي شوية في الشقة ورجع بشويش علي اوضة اختة فتح باب اوضتها براحة* والخوف المرة دي مكنش بنفس الدرجة اللي كان فيها ليلة امبارح دخل واول ما شاف فخاد اخته باينه والقميص مرفوع ضربات قلبة كانت هتطلع من صدره* قرب واحده واحده لغاية ما بقي قدامها نايمة وحاطة المخده علي وشها* ورجليها الأتنين مفرودين والقميص مرفوع لسورتها ونفخة كسها قابه من الكلوت نزول لتحت الكلوت داخل بين شفرات كسها .. .. كأنة شايف كس اختة مرسوم رسم قدامة حالة من الهيجان الغير معقول* وزبه تحت البنطلون زي الحديد وعيونة بتفصل جسمها تفصيل .. قرب اكتر بكل بطئ* ونزل بوشه وعيونه لغاية ما بقي بينة وبين كس مريم* مسافة بسيطة جدآ .. لمح الكلوت من الجنب مبين حتة من كسها اللي فيه خصلات شعر بسيطة اعصابه كلها سابت ورجلية بترجف والشيطان بيقوله المس كسها .. اختك عايزة كدة* .. يلا خليك دكر .. اختك عيزاك يا غشيم ... ها يلا بسرعة ايده بتترعش عايزه تروح تلمس وتحسس وتتمتع* ... بصعوبه* ايده بتروح للمكان اللي بقي كل مناه يلمسه .. كس اخته ريم بصعوبه كبيرة* ايده بتروح لكسها وعنيه كل لحظة بتروح علي وشها علشات يطمن انها مش صاحيه ورجلين بتترجف من الخوف ... والشيطان متملك من تفكيرو ايده اخير راحت لكسها ومبقاش بينها وبينه غير اقل من مسافة سنتي ويسلمه والعرق بيصب من جبينه وعيونة علي اخته ... لحظات من االصمت المميت والخوف والهيجان ... وزبه منتصب بينفض نفض .. صوابعة اخير لمست كسها لمسة يمكن تكون مش محسوسة لكنها كانت بالنسبة له كفيله بتفجير بركان شهوة جوه صوابعة ثابتة علي كسها خايف يحركها لكن الشيطان مش سايبه* وبيشجعة حرك صوابعك مستني ايه .. يلا يا غشيم صوابعه بتترجف وجسمة كله مش ثابت لكن القرار كان بتحريك صوابعة اكتر علي كسها .. وبدأ ينزل براحة علي كسها* لغاية ما بقي طرطيف صوابعة بين فخادها ميدو بيبلع ريقة بالعافيه والعرق بينزل من جبينة علي وشه* وزبه بينفض نفض رهيب** .. محاولات مستميتة لتمالك اعصابه واخذ ما يمكن اخذه من لمس كس مريم اتشجع وصوابعه بدأت تطلع لفوق مره تانية لكن المرة دي صوابعة نزلت اكتر علي كسها وبقي احساسه بكسها اكبر وطلع لفوق لغاية القبه المنفوخة* في اللحظة دي مريم اتحركت . وتنت رجل* والرجل التانية فضلت مفردوه وميدو متمسمر مكانة خايف يتحرك تصحي وتاخد بالها لحظات ورجع ميدو مره تانية يحسس علي كسها* وصباعة الصغير بينزل تحت ويضغط ضغطة خفيفة* .. لكن التحسيس مطولش لانه مقدرش يقاوم كمية الأثاره وزبه نطر لبن من غير ما يلمسه شعور بالمتعة عمره ماكان يتخيله* وهو بيجيب لبنة وايده علي كس اخته خرج براحة من اوضتها* ودخل بسرعة اللاوضة بتاعتة وهو مش مصدق اللي حصل** ... والشيطان بيقوله شفت يا غبي* اختك اهي عيزاك* .. وعاملة نفسها نايمة .. اسمع انت بس كلامي وهتكسب</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو نام وهو بيفكر في اختة وفي الخطوات اللي مفرود يعملها بعد.كدة والشيطان خلاص اتملك من تفكيره وهيئ له ان ريم كانت حاسة لكل اللي بيعملة وهي عيزاه وحابة التحرش بيها</p><p>صحي علي صوت مامته وهي بتصحية زي كل يوم للمدرسة</p><p>قام وراح الحمام علشان يغسل وشه بيفتح الباب كانت ريم في الحمام بتغسل وشها</p><p>ميدو :: انتي هنا .. يلا خلصي</p><p>ريم :: خلاص اهو .</p><p>ريم غسلت وشها وملست علي شعرها بالميه وخرجت</p><p>وهي بتخرج ميدو اتعمد يحك فيها</p><p>ريم :: ايه يا عم ماتوسع كدة مالك</p><p>ميدو :: انا كلبتك يا كلبة يا انتي عالصبح</p><p>ريم راحت اوضتها لبست هدوم المدرسة و سرحت شعرها وخرجت فطرت مع مامتها واخوها</p><p>وحنين عدت عليها زي كل يوم ومشيو مع بعض</p><p>وميدو نزل وقابل هيثم ابن خالتة نازل عالسلم رايح المدرسة</p><p>هيثم كان اقل من ميدو في العمر بسنة واحدة وكان مع ميدو في نفس المدرسة لكنة كان في تانية ثانوي عام</p><p>هيثم :: ايه مفيش حاجة النهاردة؟</p><p>ميدو :: لا النهاردة مدرسة . احنا غبنا امبارح والاسبوع اللي فات كتينا فيه من المدرسة تلات ايام مش ناقصين جوبات انذار بالرفد</p><p>هيثم :: طب علي فكرة علشان تبقي عارف انا امبارح غفلتكم واخدت رقم البت شهد</p><p>ميدو :: طب ماهو معايا يا اسطي كنت قولتلي وادتهولك</p><p>هيثم :: لا لما يجي منهم هي احسن</p><p>ميدو :: طب وانت كلمتها</p><p>هيثم :: لا مش علي طول كدة . التقل حلو</p><p>ميدو ::: تقل ايه يابني .. يابني الحاجات دي عايزه علي طول علي طول .. بس المهم زي ما قولتلك جاسر ميعرفش بحاجة ولو حسيت البت ممكن تعصفر عليك وتقول لجاسر فكك منها</p><p>هيثم :: يابني متقلقش انا هسيطر</p><p>والبت دي هاخدها من جاسر</p><p>........</p><p>حوار بين الكاتب وصاحبه القصة</p><p>.......</p><p>ريم :: عادل انت هنا</p><p>انا :: اه ياريم هنا .. عامله ايه</p><p>ريم :: تمام . ايه نكمل كلامنا ؟</p><p>انا:: اه طبعا انا مستنيكي اصلا تكملي . بس عندي سؤال محيرني</p><p>ريم :: اسأل وانا اجاوبك</p><p>انا :: انتي بتقولي اخوكي حك زبه في طيزك وانتي في المطبخ وبعدين وهو بيذاكر ليكي كوعة كان بيغرز في بزاز .. وشوفتيه وهو بيضرب عشره في الأوضة لما دخلتي عليه</p><p>ريم :: اه .. سؤالك ايه ؟</p><p>انا :: ايه اللي جه في دماغك</p><p>ريم :: بص يا عادل انا في الوقت ده كنت صغيرة . وكان من المستحيل اني افكر في اخويا .. بس حسيت لما لذق فيا لما كنت في المطبخ ببتاعة وهو في طيزي وانا واقفة .. اتخضيت جدآ لكن بصراحة ولما اتكرر تحرشة بيا . بدات اشك ان اخويا مش طبيعي</p><p>وانه بيتحرش بيا .. ولما دخلت عليه الأوضة اتأكدت ان اخويا كان قاصد يلذق فيا في المطبخ .. واللي زود تأكدي ده لما بعدها جالي علشان يشرح لي المسألة</p><p>ودي كانت المرة الأولي اللي هو يجيلي مش انا اللي اطلب منة</p><p>وكمان مستغلش انه يشرحلي حاجة قصاد اني اعمله كوباية الشاي</p><p>انا كنت صغيرة بس ذكية شوية يا عادل .. فاهمني ؟</p><p>انا :: اه فاهمك..</p><p>ريم :: لكن عارف .. مع كتر تحرشو بيا ورغم اني كنت صغيرة لكني بدأت احس بالمتعة وكنت بستني الوقت اللي بيلمسني فيه.. وبقيت علي طول بتلكك علشان يجي يحل معايا مسأل او يشرحلي حاجة مش فاهماهة</p><p>انا :: اه حبيتي الموضوع يعني.</p><p>ريم :: ايوة فعلا</p><p>انا :: طب كملي</p><p>ريم :: بعد كام يوم .......</p><p></p><p>وهنا خلصنا الجزء التاني من قصة</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>واتمني كل اللي يقرأ الجزء يسيب تعليق عن انطباعة عن القصة</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>.......</p><p>الجزء الثالث</p><p>.......</p><p>ماما دخلت تصحيني من النوم زي كل يوم علشان المدرسة وكنت في اليوم ده تعبانة اوي حاسة اني سخنة مولعة وزوري وجعني وكنت حاسة اني بتكتك من البرد رغم اننا كنا في عز الصيف</p><p>ماما دخلت شافتني مكموشة في نفسي وبردانه وبتاوه من والجوع</p><p>يسرا :: ياساتر **** مالك يا ريم</p><p>ريم :: بردانة اوي يا ماما وجسمي كله وجعني وحاسة اني مش عارفة ابلع اريع</p><p>يسرا :: يالهوي انت جسمك قايد. نار يسرا راحت طلعت بطانيه من اللي شيلاهم وغطت ريم</p><p>وراحت جابت طبق بلاستك حطت فيه مايه وقماشة علشان تعمل لريم كمدات .. وكل شوية تبص في الساعة . لازم تروح الشغل ومش هينفع تسيب ريم لوحدها</p><p>يسرا سمعت صوت ميدو اللي قام من النوم لان مامته صحته قبل تروح تصحي ريم</p><p>يسرا :: ايوه يا ميدو انا في اوضة اختك</p><p>ميدو دخل علينا الأوضة وهو مضايق:: معملتيش فطار يعني .. ايه ده هي ريم مالها</p><p>يسرا :: الأكل في المطبخ ملحقتش اطلعة ..اطلع خدو من المطبخ</p><p>ميدو :: مالها ريم طيب</p><p>يسرا :: شكلها واخدة دور برد وسخنة</p><p>ميدو :: لا الف سلامة عليكي ياريم</p><p>يسرا بتبص في الساعة وبتنفخ</p><p>وبعدين طيب ؟ مش هينفع خالص اخد اجازه النهارده واختك سخنة وحرارتها مش عايزة تنزل</p><p>ميدو :: اممممممم طب اقولك يا ماما انا هطلع الفطار وانتي اطلعي افطري وانا هقعد جنب ريم النهارده اعملها الكمدات وبعدين اقعد علي مذاكرتي</p><p>يسرا :: طب ومدرستك</p><p>ميدو :: مجتش من يوم يا ماما ..</p><p>جرس الباب ضرب</p><p>يسرا :: روح شوف الباب .. اكيد دي حنين نازله علشان تمشي مع اختك</p><p>ميدو فتح الباب..</p><p>حنين :: صباح الخير يا ميدو .. ريم لبست؟</p><p>ميدو :: صباح الحلويات يامزتنا ..</p><p>حنين اتكسف من كلام ميدو ودخلت</p><p>ميدو :: ريم في اوضتها عيانة وماما بتعملها كمدات</p><p>حنين :: ايه ده بجد ؟ الف سلامة عليها</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>حنين راحت ل اوضة ريم وميدو بيبص علي جسمها من ورا وعلي طيزها</p><p>حنين :: الف سلامة عليكي ياريم</p><p>ازيك يا طنط</p><p>يسرا :: ازيك انتي يا حنين .. يابت انا مليون مرة اقولك تقوليلي خالتي مش طنط</p><p>حنين:: ههههه حاضر ياطنط .. قصدي ياخالتي .. مالك يا ريم</p><p>ريم :: زوري وجسمي تعبانة اوي</p><p>حنين :: الف سلامة عليكي.. يسرا انا هقوم بقي البس انا كمان وهندهلك ميدو اخوكي يقعد معاكي</p><p>حنين:: انا ممكن مروحش النهاردة واقعد مع ريم</p><p>يسرا :: لا يا حبيبتي انتي روحي مدرستك وكدة كدة ميدو هيقعد شوية جنب اختة وبعدين يذاكر</p><p>حنين :: ياطنط . قصدي ياخالتي انا ممكن و****ي اقعد معاها عادي ده يوم بس اللي هغيبة يعني</p><p>يسرا :: لا وليه تغيبي اصلا .. يلا علشان متتاخريش</p><p>حنين :: خلاص ماشي .. هعدي عليكي ياريم لما ارجع .. والف سلامة</p><p>ريم :: تسلمي ياحنان</p><p></p><p>ميدو دخل اوضتة قلع لبس المدرسة ولبست شورت وفنلة وقبل ما خرج من الاوضة رجع تاني بعد تفكير ثواني.. رجع قلع الشورت وقلع البوكسر ولبست الشورت تاني</p><p>وخرج وهو مستني مامتة تمشي وهو علي نار</p><p>فرصة وجاتلة علي طبق من ذهب</p><p>يسرا :: انا همشي بقي يا ميدو وانت خد بالك من اختك ها . وانا هبقي اتصل اطمن عليها من الشغل</p><p>ميدو :: لا متقلقيش يا ماما</p><p>يسرا :: خليك مع اختك بالكمدات لغاية ما الحرارة تنزل ..</p><p>ميدو :: حاضر ياست الكل .. روحي انتي علي شغلك وانا هاخد بالي منها متقلقيش</p><p>يسرا مشيت و ميدو بسرعة راح علي اوضة اخته اللي كانت خلصانة عالأخر من الدور الشديد اللي عندها</p><p>ميدو دخل اوضة اختة وفقل الباب ورا</p><p>ايه يابنتي ما تجمدي كدة .. وريني بقي راسك اشوفها وحط وشه علي جبينها</p><p>ميدو :: انتي سخنة جامد .. اتأخري كدة خديني جنبك</p><p>ريم بصتله كدة</p><p>ميدو :: يابت اتخاري شويه ( ادخلي بجسمك جوه ) خديني جنبك</p><p>ريم اتحركت بجسمها وميد طلع جنبها عالسرير وبدأ يعملها الكمدات علي دماغها بالحتة المبلولة مايه</p><p>الشيطان كان شغال طبعا في دماغ ميدو .. فرصة عمره وجاتلة لغاية عنده</p><p>البت تعبانة مفيش قوة نهائي .. نايمة ومتغطيه بقميص النوم الأبيض وسهل جدأ يتحرش بيها</p><p>ميدو وهو بيعمل الكمدات كان نايم بجسمة عالسرير جنبها نصة التحتاني لذق في اخته وسانده علي شباك السرير</p><p>زبه منتصب ومزنوق في فخده اختك من الجنب وكل شويه يضغط بجسمة عليها بحجة انه كل شوية يحط الحتة في المايه وبعدين يحطها علي راسها</p><p>ريم حاسة بزبه وبدأت تتفاعل معاه رغم احساسها بالتعب والدوخان الا زب اخوها كان محسوس اوي علي فخدها واللي ساعد علي كدة انه لابس شورت خفيف بدون بوكسر تحت منه</p><p>سكوت ريم وقبولها بتحرش ميدو خلاه يحك اكتر زبه فيها</p><p>لكن الموضوع مكنش مرضي لميدو اللي بقي عايز يقوم ويغرز زبه بين فخاده ويريح زبه الهايج بين شفرات كسها</p><p>الشيطان هنا اخد مساحة اكبر بينهم.. ولعب بدماغ ميدو وسيطر علي دماغ ريم . اللي بقت مستنيه لمسات وتحرشات اخوها بجسمها بأستمتاع ولذه</p><p>بدأ ميدو في تزويد جرعة التحرش بحركة ايده وهي بتنزل بالقماشة من علي راسها تحك وتخبط في بزازها</p><p>الهيجان سيطر عليه وعلي تفكيره</p><p>وفكر في حركة اكثر جرائة</p><p>ميدو :: تصدقي انا بردت انا كمان</p><p>ريم بصت له وبعدين غمضت عنيها</p><p>ميدو :: مالك انتي تعبانة جامد ولا ايه</p><p>ريم هزت راسها بأه تعبانة</p><p>ميدو :: انا بردت معرفش ليه اوعي تكوني عديتيني .. انا هتغطي معاكي</p><p>رفع البطانية وغطي وسطة وايده من تحت البطانيه نزل الشورت بتاعة وطلع زبه</p><p>لكن علشان يلمس زبه في فخاد اختة كان الموضوع صعب في الأول .. وطبعا رهبه .. مهما كان دي اخته وممكن جدآ تكون مش قابلة اللي بيعمله او مش فاهمة انة بيتحرش بيها .. وان يحط زبه كدة مباشر علي جسمها .ده ممكن يخليها تعمل معاه مصيبة</p><p></p><p>زبه من تحت البطانية طالع وهي مش واخده بالها والقرار في انه يميل عليها ويلذق فيها زي ما كان لاذق من شوية محتاج جراءة اكتر</p><p>بقي بيعمل ليها الكمدات وحس انها راحت في النوم .. عيونها مغمضة وجسمها ثابت .. بدا يفكر انه يلذق فيها واحده واحدة يعني جس نبض</p><p>والشيطان شجعة وريم في الأصل مش نايمة هي تعبانة وفي نفس الوقت مركزه مع اخوها .. وكسها ل اول مره يبدأ في تنزيل افرزات الهيجان</p><p>بعد دقايق ميدو بدا يتشجع وياخد خطوات ايجابية ويروح بجسمة وزبه لجسم اختة</p><p>لمسه ومن حسن حظه ان القميص من تحت كان مرفوع وزبه لمس لحم رجليها</p><p>لمسه لمسه خفيفة وايده بتعمل الكمدات ليها وعينيه علي عنيها يراقب ردود افعال وشها</p><p>صمت وسكوت ورغبة من الأتنين في المذيد من الالتصاق</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>مع سكوت ريم وعدم اعطاء اي اشار بوشها غير انها بتحاول تبلع ريقها كان ميدو بيذيد في الذهاب بجسمه والالتصاق الأكثر بلحم ريم</p><p>متعة وخوف وتوتر كان ده حال ميدو وبدأ الأطمئنان يذيد بنسب ضعيفة جدا كل ما يذيد في لمس اخته بزبه .. لغايه ما بقي لذق فيها التصاق كامل .. بكامل زبه علي فخدها .. وهنا بانت ردود افعال ريم اللي وشها لا ارديا كان بيتفاعل مع لمس زب ميدو ليها</p><p>وعض شفايفها لا اراديا خلي ميدو اتأكد ومبقاش فيه مجال للشك ان ريم تعبانة جنسية زيه بالظبط ومبقاش فيه وقت لتضيعة</p><p>وبدا في تحريك وسطة حركات خفيفة وهو ضاغط بجسمة وزبه عليها</p><p>سخونيه زبه علي لحمها خلي كسها الصغير ينفض ويفرز افرازات شهوانية ممزوجة بالمتعة والأثارة</p><p>ايده نزلت بقطعة القماش المبللة وحطها في الطبق ونزلت ايده من تحت البطانية وبدأت تتمشي علي بطنها صعودآ لبزازها</p><p>وعيونه علي ريم اللي كانت هي كمان علي اخرها والنار مولعة في كل ذره في جسمها .. نار الشهوة والرغبة</p><p>تحسيس خفيف بطراطيف صوابعة صعود ونزول وصعود مره اخره وصل لبزازها وبقي بيمشي ايده عليها وزبه من تحت مغروز في لحمها</p><p></p><p>ريم بتبلع ريقها بالعافية وسنانها بتعض في شفايفها وايد اخوها عمال تحسس علي بزازها وزبها من تحت بينيك في فخادها</p><p>وميدو هايج عايز اكتر وهيموت وايده تروح لكسها</p><p>نزل بأيده براحة وبشويش من علي بزازها لبطنها محاولا الوصول</p><p>بين فخادها ويلمس اهم وادف مكان بيتمني يوصله</p><p>لكن بمجرد ما كان علي وشك الوصول ريم خافت وقفلت برحليها علي كسها تعبير عن رفضها السماح له بوصل ايده لهذه المنطقة</p><p>ميدو حاول يدخل ايده ومريم قافلة بفخادها علي كسها رافضة رفض قاطع .. ده خلاها طلع بأيده تاني علي بزازها وبعدين دخلت لتحت القميص ومسك بزازها بأيده</p><p>يقفش فيهم وهو بيتخيل شكلهم</p><p>زبه بينفض وبينزل خيوط من السيلان علي فخادها</p><p>دقايق من المتعة الرهيبة وهو بيفعض في بزازها وبعدين طلع ايده ومسك ايدها وشدها علي زبه</p><p>ريم اتكهربت لما ايدها لمست زبه</p><p>بعدتها بسرعة لكن ميدو كان مصمم يخلي اختة تمسكة</p><p>وهي بتحاول تشد ايدها لكن ضعفت مع اصراره رغبتها والهيجان اللي حست بيه وهي بتلمسه بضهر صوابع ايدها</p><p>مسكته وضربات ايدها تسارعت جدآ وبقي شعورها ممذوج بالشهوة والرغبة والكسوف</p><p>ايد ميدو فوق ايدها دايس عليها وهي ماسكة زبه وبيحرك ايدها بأيده وهي بتدعك زبه</p><p>ريم عيونها مغمضة لكن كل حواسها مع زب اخوها .. اول مره في حياتها تلمس زب حد</p><p>احساس صعب وصفة من متعة واثاره وهيجان</p><p>ميد ساب ايد اخته وحضنها اوي وهي ماسكة زبه</p><p>وايده لف وشها ناحيته وقرب منها</p><p>واخد شفايفها بين شفايفة</p><p>بوسه طويلة عميقة كانت كفيلة تخلي ريم تبعد رجليها عن اخرهم</p><p>وتفتح المجال ل ميدو انه يلمس كسها</p><p>ميدو ماخدش باله وكان غرقان في حاله من الأنفصال عن العالم</p><p>وفي دنيا تانية خالص .. دنيا المتعة .. مص في شفايف ريم وايده راحت لبزازها يفرك بصوابعة حلمات بزازها ويعصرهم اوي وجسم ريم بدا يتلوي ويتحرك وايدها بتقفل علي زب ميدو وتضغط عليه</p><p>لحظات وكان ميدو مش قادر يقاوم وجاب لبنة في ايد اخته</p><p>وفاق في اللحظة دي</p><p>فاق ومبقاش عارف يقول ايه ويعمل ايه</p><p>اللبن غرق ايدها وجنبها والقميص والملايه</p><p>لبست الشورت وقام وهو مش عارف ينطق وجاب حتة وادها ل اختة اللي نامت علي جنبها وشها للحيط مش عارفة تحط عينها في عينة .. مكسوفة او حاسة بالعار</p><p>شعور غريب .. من اعلي قمة المتعة الي اعلي قمة الحيرة والخوف والندم ..</p><p>يمكن في الأول لما كان **** فقط ومكنش فيه مواجهة مباشره بينهم</p><p></p><p>ميدو خرج وهو بيفكر في اللي حصل بينة وبين اختة ومش عارف ممكن يتعامل معاها ازاي بعد كدة .. حاول يفصل دماغة بالمذاكرة لكنة معرفش . فتح التليفزيون يلهي نفسة باي حاجة</p><p>لكن التفكير في اللي حصل بينة وبين ريم كان كبير .. وبقي بيقول لنفسة انا ليه عملت كدة</p><p>لكن الشيطان مكنش راضي يسيبة لتانيب الضمير وكان بيقوله</p><p>انت مضايق نفسك ليه ما اختك</p><p>اهي طلعت مستمتعة وعيزاك .. لو مكنتش عيزاك مكنتش طاوعتك</p><p>انت مكبر الموضوع ليه</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>وفي نفس الوقت ريم هي كمان مش مصدقة انها مسكت زب اخوها ومكنتش عارفة ايه اللي طلع من زب اخوها ده وكان سخن</p><p>كانت مضايقة اوي من نفسها وانها سمحت لنفسها تعمل كدة مع اخوها . وفي نفس الوقت كانت زعلانة اكتر من اخوها انه عمل كدة معاها وازي اصلا يوصلها للمرحلة دي</p><p></p><p>فضلت نايمة علي جنبها تفكر في اللي حصل لدرجة انها كانت مزنوقة وعايزه تدخل الحمام وخايف تخرج تلاقي اخوها في الصاله .. هتحط عينها في عينة ازاي بعد كدة .. وفضلت مستحملة</p><p>لغاية ما بقي غصب عنها لازم تروح الحمام</p><p>خرجت وكان ميدو مدد عالكنبه حاطط ايده علي وشه اول ما حس بخطوات ريم رايحة الحمام</p><p>فتح عنيه وبص علي ريم اللي كانت ماشيه في الصاله مكسوره ووشها في الأرض وبتحاول تتهرب من نظرات اخوها ليها بخطوات سريعة</p><p>وميدو عايز يخلق اي كلام بينة وبينها .. نفسة يطمن نفسة ويرضي ضميره بأنه يشوفها عادي</p><p>مش زعلانة ولا مكسوره</p><p>ميدو :: رايحة فين</p><p>ريم مردتش عليه</p><p>ميدو :: يابت مش بكلمك</p><p>ريم وقف نعم ؟</p><p>ميدو :: بقولك رايحة فين ؟ ايه مسمعتيش</p><p>ريم :: لا .. رايحة الحمام</p><p>كله ده وريم بتكلمة وعنيها مش ناحية اخوها اصلا</p><p>ميدو :: طب انتي عاملة ايه دلوقت</p><p>ريم :: كويسة</p><p>ودخلت الحمام</p><p>يسرا امهم اتصلت بميدو اللي طمنها علي ريم ولما خرجت قالها كلمي ماما عيزاكي</p><p>ريم اخدت التليفون من ميدو كلمت مامتها وبعد ما خلصت ادتله</p><p>ميدو :: ايوة يا ماما</p><p>يسرا :: بقولك اختك مكلتش لغاية دلوقت . معلش اتعب واعملها سندوتشين جبنة وكوباية شاي وانزل الصيدلية هات ليها علاج للبرد هتلاقي فيه فلوس في اوضتي في درج التسريحة</p><p></p><p>ميدو دخل اخد فلوس من درج التسريحة ولبس هدومة ونزل جاب علاج ل اختة وبعدين عمل ليها سندوتشات وعمل كوباية الشاي ودخل ليها اوضتها وكانت نايمة علي بطنها</p><p>ميدو :: ريم .. يا ريم .. انتي نمتي</p><p>ريم اتعدلت وعينها في الأرض:: نعم يا ميدو . اه نمت</p><p>ميدو :: طب قومي كلي السندوتشات دي انا عملتهم بأيدي وعملت ليكي شاي وجبتلك علاج</p><p>ريم :: لا مليش نفس انا عايزة.انا</p><p>ميدو :: لا مفيش الكلام ده .. حط الأكل علي طربيزه جنب السرير وقعد جنب اختة وايد علي ضهرها بشويش .. انا مش هخرج من هنا غير لما تاكلي وتشربي الشاي وتاخدي العلاج</p><p>ريم :: طب سيبهم عندك وانا لما اقوم هاكل</p><p>ميدو :: متتعبنيش بقي.. وبعدين بقولك انا عملتهم بايدي ليكي.. ايه مش عايزة تاكلي من ايدي</p><p>كلام ميدو مع ريم بالطريقة دي حسسها بالطمأنينة شوية</p><p>ميدو :: يلا بقي متبقيش رخمة ..</p><p>ريم قامت وغطت نفسها كويس وميدو جاب صنية الأكل وحطها علي رجل اختة وقعد جنبها</p><p>ريم بدات تاكل وهي باصة في الصنيه</p><p>ميدو :: ايه مش مالك .. انتي مضايقة ؟</p><p>ريم ساكتة ومش عايزة تتكلم</p><p>ميدو :: طب خلاص بس علشان خاطري مش عايزك تبقي كدة</p><p>انا هقوم بقي وهرجعلك تاني</p><p>ميدو خرج من اوضة مريم وكان معاه 50 جنيه شايلهم في اوضتة اخدهم ونزل اشتري لمريم شكولاتات وعصاير وطلع</p><p>ميدو طلع وخبط علي باب ريم ودخل</p><p>ايه الجميل اكل</p><p>ريم :: اه يا ميدو</p><p>ميدو :: اخدتي العلاج ؟</p><p>ريم :: لا لسة . ولسة هتقوم</p><p>ميدو :: رايحة فين</p><p>ريم اجيب ماية</p><p>ميدو :: لا خليكي مرتاحة انا اللي هجبلك الماية لغاية عندك .. واه انا جبت دول ليكي</p><p>مريم :: ايه ده ؟ لا مليش نفس انا اكلت بالعافية اصلا</p><p>ميدو :: ايه اللي لا دي .. وبعدين انا جبتلك بكل اللي محوشهم ونزلت مخصوص علشان اختي القمر دي وفي الأخر تقوليلي لا</p><p>ريم ابتسمت ابتسامة متعبة ومستغربة طريقة معاملة اخوها وبتفكر بينها وبين نفسها .. هو بيعمل كدة علشان االلي حصل ؟. ولا بيعمل كدة علشان يبين بس ان اللي حصل بينهم مش هيغير نظرته ليها .. لكن في النهاية الاسلوب اللي بيستخدمة معاها ميدو ريحها من جواها</p><p>علي الأقل لو هو اتغير او عاملها</p><p>ميدو :: انا هرروح اجبلك المايه</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>الساعة 12.30 جرس الباب ضرب وميدو كان في الأوضة بتاعتة ممد عالسرير</p><p>قاام فتح .. وكانت حنان اللي قدام الباب</p><p>ميدو :: حنان .. اتفضلي</p><p>حنان :: ايه ريم كويسة</p><p>ميدو :: اه هي في اوضتها</p><p>حنان :: صاحية ولا نايمة</p><p>ميدو :: ادخلي شوفيها</p><p>حنان دخلت لريم</p><p>حنان :: ايه ياحبيبتي عاملة ايه دلوقت</p><p>ريم :: احسن ي حبيبتي</p><p>حنان :: طب كويس **** ديما احسن</p><p></p><p>حنان قعدت شوية مع ريم وميدو دخل بصنيه عليها عصير ليهم</p><p>حنان :: ايه ده ميدو اللي جايب العصير بنفسة</p><p>ميدو :: اه شفتي بقي . بذمتك خالتك بنفسها بتعمل معاكي كدة</p><p>حنان :: اه طبعا خالتي دي احن ست في الدنيا. عاجبك كدة يا ريم عايز يوقعني في طنط</p><p>ريم ابتسمت ابتسامة خفيفة متعبة</p><p>حنان :: باين علي وشك التعب</p><p>ميدو :: باين ايه دي احلوت اصلا علي التعب</p><p>حنان :: انت النهاردة سخن .. هو مالو ي ريم متغير اوي كدة ليه ههههههه</p><p>ميدو :: هو لا كدة عاجب ولا كدة عاجب</p><p>يلا اسيبكم انا .. اه صحيح هو هيثم راح المدرسة النهاردة</p><p>حنان :: لا مرضيش يصحي الصبح</p><p>ميدو :: انا قولت كدة علشان متصلش بيا</p><p>ميدو خرج وحنان بعد ما قعدت شوية مع ريم طلعت شقتها</p><p>وريم مش قادرة تفصل دماغها من التفكير في اللي حصل من اخوها</p><p></p><p>الساعة اربعة الا ربع يسرا جت من الشغل ودخلت تطمن علي ريم اللي كانت نايمة</p><p>اطمنت عليها وعملت ليها شربه خضار وفراخ مسلوقة ودخلت ليها الأكل</p><p>وبعدين دخلت ترتاح ليها ساعة وتقوم</p><p>وميدو لما مامتة جت اتصل بهيثم وخرجو مع بعض</p><p>.......</p><p></p><p>حوار بين الكاتب وصاحبة القصة</p><p>..............</p><p>عادل :: طبعا اللي خلي الموضوع سهل علي ميدو انه كان دايم التحرش بيكي قبلها</p><p>ريم :: اه مانا قولتلك هو كان بيستغل اي فرصة طول الفترة االلي فاتت</p><p>يحك بتاعة فيا وانا في المطبخ .. يتعمد يلمس بزازي وانا اتعودت وبعد ما كنت بضايق بقيت بستنا لمساتة لجسمي . كنت بشعر بالأثارة وهو هايج عليا .. ومخبيش عليك . اوقات كتير كنت بتعمد ابص علي زبه اشوفة واقف ولا لا</p><p>انا :: هههههههههه اذا كاان انا زبي وقف عليكي وانتي بتحكيلي</p><p>ريم :: ههههههههههههههه اجيلو طيب</p><p>انا :: هههههههههه.. طب نتكلم بصراحة كدة لما لقيتي اخوكي بيعاملك كويس بعدها ونزل جابلك شيكولاتات وعصير وظبطك فضلتي مضايقة منة</p><p>ريم :: بص يا عادل فكرة ان اخويا هو اللي يعمل فيا كدة لازم تضاايقني حتي لو انا شرموطة لكن هو كان ذكي جاب الموضوع بالتدريج و واحدة واحدة خلاني مع الوقت بقيت مستسهلة تحرشة بيا وقابلاه .. وبعد ما حصل اللي حصل بينا مابعدش عني رغم اني حسيت في لحظتها انه ندم لكنة قدر يوصل ليا في ساعتها بالطمأنينة وده ساعدني اني اغلب ضميري في انه ميأنبنيش كتير</p><p>انا :: طب لما جاب لبنة في ايدك حسيتي بأيه</p><p>ريم :: انا كنت صغيرة ومعرفش ده كان ايه لدرجة اني فكرتة اتصايرعليا .. بس لقيت اللبن بتاعة لذج وتخين وفهمت بعدين طبعا ان ده لبن</p><p>انا :: ههههههه فكرتيه اتصاير عليكي وههو اللي فهمك موضوع اللبن ده ؟</p><p>ريم :: كنت عيلة يا عادل ومعرفش اصلا ان الزب بيجيب لبن ...اه هو اللي شرحلي بعدين</p><p>انا:: حصل تاني حاجة بينكم بعدها بقد ايه</p><p>ريم :: هتصدقني لو قولتلك في نفس اليوم بالليل</p><p>انا :: ايه ده معقول</p><p>ريم :: الليلة دي مكنش جايلي نوم بسبب اني نمت كتير بالنهار وماما كانت قالتلي وانا بتعشي اني بكره مش هروح للمدرسة وارتاح</p><p>حاولت بالليل علي المغرب كدة اذكر لكني مقدرتش وكان تفكيري في اللي عمله اخويا معايا مسيطر</p><p>عليا ... ده غير ان العلاج كان مخليني حرانة جدا .. غيرت هدومي اللي كنت لابساها ولبست في الليلة دي شورت فيزون وبضي</p><p>انا :: ندم ولا ...؟</p><p>ريم :: بص هو بصراحة من ده علي ده بس كان فيه اثارة وكسي كان بينزل شهوة بطريقة غريبة وانا بفتكر زبه وهو لاذق بيا او وانا مسكاه</p><p></p><p>.......... نرجع للقصة .......</p><p>علي الساعة 12بالليل حالة الهيجان رجعت لميدو بعد ما كانت هديت شوية ..وتفكيره في ريم اختة مش بيفصل</p><p>جاب قصة جنسية قراها وزاد هيجانة اكتر واكتر وكانت الساعة دخلت علي 12 ونص</p><p>فضل يروح ويجي في الاوضة والشيطان بيقوله روحلها .. مانت استمتعت بيها النهاردة.. مستني ايه</p><p>ميدو طفي نور الأوضة بتاعتة وحاول يتغلب علي تفكيرو وهيجانة لكن مفيش فايدة عايز يجيب لبنة علي اختة زي ما اتعود يعمل كل يوم</p><p>في النهاية قام وخرج علي طرطيف صوابعة ..</p><p>وريم في الأوضة طافية النور وبتحاول تنام مش عارفة .. حست بباب اوضتها بيتفتح استغربت في الأول لكنها لمحت اخوها بيدخل من الباب وهو بيبص بره خايف لمامتة تشوفة</p><p>مريم متعرفش ليه بسرعة غمضت عنيها وعملت نفسها نايمة</p><p>ميدو دخل الأوضة وقفل الباب براحة ورا وقرب عليها وشاف ريم نايمة ورجليها مفروده وكسها مرسوم في الشورت الفيزيون</p><p>طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وعنيه علي كس اختة</p><p>في اللحظة دي مريم فتحت عنيها فتحة صغيرة علشان تشوف اخوها بيعمل ايه في اوضتها</p><p>وشافت زبه قدام عنيها .. ابيض وتخين وايده رايحة جاية عليه بتدعك فيه</p><p>بدأت ريم تشعر بالهيجان بيتحرك بكل عروق جسمها</p><p>واول ما طرطيف صوابع ايده راحت علي كسها .. شعرت بكهربا في جسمها كله</p><p>اهاتها مكتومة بين ضلوعها ورجليها لا اردي اتفتحت ل اخوها علشان يلعب في كسها براحته</p><p>ميدو حس ان ريم صاحيه وعنيه راحت لوشها وركز اتأكد من حركة جفونها وتعبيرات وشها ..</p><p>راح علي باب الأوضة وقفلة بالمفتاح وراح تاني ل اخته .. قلع الشورت وطلع عالسرير ونام جنبها وايده دخلت من تحت البضي والسنتيان ومسك بزازها يفعص فيهم وزبه راشق زي الصبح في فخدها</p><p>قرب من خدها بشفايفة وبقي عمال يبوس فيها وبطرف لسانه راح علي ودنها لحسها ولحس تحتها واخد شحمة الأذن بين شفايفة مص برقة وايده بتتحرك تحت السنتيان تقفش في بزازها</p><p>ريم هاجت وانفاسها بتتسارع وكانت عايزه تمسك زبه وتاخد بين ايديها تحسه وتدعكة زي ما عملت الصبح .. لكنها المفروض انها نايمة</p><p>ميدو مستمرش كتير وراح قايم ومراح لبين فخادها وقف علي ركبه وهو ماسك زبه بأيده وحطه فوق كسها ونام فوق منها وشفايفة راحت علي شفايفها ..</p><p>بوس ومص في شفايفها ووسطة من تحت بيتحرك وزبه بيحك في كسها ..</p><p>من الهيجان اللي مريم بقت فيه طلعت اهاتها المكتومة خلت ميدو</p><p>فوق منها بيحك زبه اوووي في كسها ورفع بأيده البضي وطلع بزازها من السنتيان واخد حلمة يمص ويرضع فيها</p><p>ريم مقدرتش تمثل اكتر من كدة وبأيدها راحت حضناه وشفايفها قفلت علي شفايفة</p><p>لحظات لا يمكن تتنسي من المتعة المحرمة...</p><p>ميدو قام من فوق اختة وحاول يلقعها الشورت لكن ريم مسكت الشورت بأيدها رافضة تقلعة</p><p>لكن ميدو كان مصمم وبيبعد ايدها</p><p>وهو بيترجاها تخليه يشوف كسها</p><p>لكنه رفضت رفض قاطع وفضلت ماسكة في الشورت بكل قوتها</p><p>ومكنش قدام ميدو غير انة يحترم رغبتها وميخسرش المتعة المتاحة</p><p>وفعلا ساب الشورت وراح نام فوق منها مرة تانية ومسك ايدها من تحت وخلاها تمس زبه بأيدها وتدعك فيه</p><p>ريم مسكت زبه بقوة مليانه اثارة وشهوة وشفايفها بتاكل في شفايفة مص وبوس وبلع ريق</p><p>ميدو متحملش وجاب لبنة علي اختة .. علي كسها من فوق الشورت.. ونزل من فوق منها وراح نايم جنبها وحضنها وبعد ساعة لبس الشورت وخرج من اوضتها علي الأوضة بتاعتة راح اوضتة والحاجز القوي المنيع اللي كان بينة وبين ريم مبقاش له وجود نهائي</p><p></p><p>وبكدة يكون الجزء الثالث من قصة</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>اتمني مشاركتم واعطاء ارايكم بالجزء الجديد</p><p>السلسلة الأولي.</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>..... الجزء الرابع</p><p>..................</p><p>تاني يوم الصبح يسرا صحيت من النوم زي كل يوم ودخلت صحت ميدو وبعدين حضرت الفطار ولبست هدومها وفطرت هي وميدو</p><p>يسرا :: اعمل حسابك بعد ما تخلص مدرسة هتتغدا وتستريح شوبة وبعدين هتنزل تجيب شوية طلبات انا كتبالك ورقة بكل اللي عيزه وسيبهالك في درج التسريحة مع الفلوس</p><p>ميدو :: طب ما انا اخد الفلوس والورقة معايا ولما ارجع اشتريهم</p><p>يسرا :: لا يا ناصح انت خايب اصلا وممكن جدا توقع الفلوس دوب 200 جنيه</p><p>ميدو :: ياماما اوقع ايه بس هو انا صغير.. تصدقي عيب الكلام ده</p><p>يسرا :: اه اصلك مش موقع الشهر اللي فات 200 جنيه وقبلها تليفونك اتسرق منك</p><p>ميدو :: علي فكرة انتي قلبك اسود اوي هههههه</p><p>يسرا :: طيب اعمل زي ما قولتلك واوعي تاخد الفلوس معاك.. ماشي</p><p>ميدو :: ايه ده انتي هتنزلي دلوقت؟</p><p>يسرا :: لا انا هقوم ابص علي اختك واشوفها قبل ما انزل</p><p>ميدو :: ماشي وانا هقوم بقي اتكل</p><p>يسرا :: ماشي ..</p><p>يسرا دخلت اوضة ريم اللي كانت رايحة في النوم.. قربت منها وحطت ايدها علي وشها تجسها تشوفها سخنة ولا كويس</p><p>ريم قامت مفزوعة</p><p>يسرا :: ايه يا حبيبتي مالك اتفزعتي كدة ليه</p><p>ريم :: ماما ؟ اووووف .. كنت بحلم بكابوس</p><p>يسرا :: ده بس من التعب ياحبيبتي</p><p>ريم :: ماما معلش ناوليني شوية ماية اشرب من جنبك</p><p>ريم قامت و اتعدلت واخدت من مامتها كوباية الماية ويسرا قالت لها</p><p>انا هخرج اجبلك سندوتشين تفطري علشان تاخدي العلاج وتنامي تاني</p><p>ريم :: لا مش قادرة . انا هنام تاني ولما اصحي هبقي اكل</p><p>يسرا :: يا حبيبتي علشان تاخدي علاجك</p><p>ريم :: هاخدو يا ماما بس لما اصحي انا مفتحة عيني بالعافية</p><p>يسرا :: ماشي يا حبيبتي</p><p>........</p><p>جاسر :: ايه يا عم مجتش ليه امبارح</p><p>ميدو :: اختي كانت تعبانة وماما مكنش ينفع تقعد جنبها وانا اضطريت اقعد علشانها</p><p>جاسر :: لا الف سلامة عليها .. طيب انت جاي معانا ولا هتدخل المدرس</p><p>هيثم :: احا يدخل فين انت معانا يا معلم</p><p>ميدو :: انتو هتصيعو فين المرة دي</p><p>هيثم :: خروجة من بتوعنا</p><p>جاسر :: هنروح اي جنينة وهناخد معانا المزز</p><p>ميدو :: طب ما تخلوها كمان يومين انا غبت كتير يا جدعان وخايف يتبعتلي جواب انذار عالبيت وماما هطلع عيني لو عرفت اني بزوغ من المدرسة</p><p>هيثم :: ياعم خالتي هتعملك ايه يعني .. هو انا مش عارف خالتي</p><p>جاسر :: يابني اسمع هناخد البنات وهنظبط الدنيا .. مانت عارف شغل الجناين</p><p>ميدو :: بوس وتقفيش بقي واحضان .. يا ولاد اللباوي</p><p>جاسر :: ها .. جاي</p><p>هيثم :: ايوة ياعم هيجي .. يلا ياض</p><p>ميدو :: لا طالما هنبوس ونحضن ونقفش يبقي كسم المدرسة</p><p>جاسر :: اشطا .. انا اتصلت بشهد والبت جاية مع المزز بتوعنا</p><p>هيثم :: تمام يا مان ههههههه يلا بينا</p><p>جاسر :: لا احنا هنقعد عالقهوة الأول نشرب الشاي وحجرين الشيشة علي ما البنات تيجي</p><p>ميدو :: هو ده انا دماغي اصلا مونونة علي حجر الشيشة</p><p>التلاتة راحو القهوة وشهد بعتت رسالة ل هيثم ابن خالة ميدو بتقولة انها جاية هي ونجلاء ورباب وعايزه تقابلة في الجنية لما يكون الكل مش واخد باله وانها هتقول انها رايحة الحمام وبعد شوية يروح وراها</p><p>وبعدين اتصلت علي جاسر</p><p>جاسر :: ايوة يا قلبي انتي فين</p><p>شهد :: احنا طالعين علي المكان اللي اتفقت معاك نتقابل فيه .. انتو اللي فين؟</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>جاسر :: اهو احنا قاعدين عالقهوة كنا بنظبط الدماغ علي ما تتصلي</p><p>شهد :: تمام يا مز يلا بقي مش عايزين نوصل قبلكم وحد يرخم علينا</p><p>جاسر :: هنبقي قبلكم هناك يا لبوتي</p><p>شهد :: احا يا جاسر انتي بتقولي كدة قدامهم</p><p>جاسر :: كسمك هي اول مرة</p><p>شهد :: هههههه لا متقوليش تاني قدامهم كدة</p><p>جاسر :: طب يلا بقي سلام ونتقابل في المكان بتاعنا</p><p>جاسر قفل مع شهد وقالهم يلا يا شباب البنات هتجيلنا علي هناك</p><p>........</p><p>الساعة 8 الصبح ريم قامت مفزوعة تاني من نفس الكابوس</p><p>وحاسة ان قلبها مقبوض ومش مستريحة</p><p>قامت من النوم وهي بتفكر في الحلم</p><p>الحلم اخوها ميدو واخدها في مكان ضلمة مفهوش حد وبيعتدي عليها جنسيآ بكل توحش</p><p>وفجاءة تلاقي نفسها في الشارع بتاعها وشها كله تعاوير وهدومها متقطعة وكل الشارع واقف بيتفرج عليها وهي ماشيه بخطوات بطيئة لجسم متعب عليه علامات المرض</p><p>وامها من الحسرة ميتة علي الأرض وفجاءة ايدي كتير من اهل المنطقة بتتمد علي جسمها واخوها بيجري بيهرب بعيد عنها</p><p>الكابوس كان واجع صدرها وخايفة ومرعوبة</p><p>قامت وحاولت تقوم لكن كان جسمها كله وجعها وزي ما يكون الكابوس كان حقيقي مش مجرد حلم</p><p>حاولت تتمالك اعصابها وجسمها وسندت علي ايدها وقامت</p><p>راحت اخدت كوباية الماية لقتها فاضية</p><p>طلعت عالمطبخ شربت وبعدين رجعت اوضتها ودماغها محصورة في الكابوس</p><p>حست بتأنيب الضمير وانها مكنش المفروض خالص تسيب نفسها ل اخوها</p><p>في عز ما هي بتفكر في الكابوس سمعت جرس الباب بيضرب</p><p>قامت وخرجت من اوضتها وراحت فتحت الباب</p><p>ريم :: خالتي سعاد.. اتفضلي</p><p>سعاد :: عاملة ايه يا حبيبتي</p><p>ريم :: كويسة يا خالتي .. اتفضلي</p><p>خالتها سعاد دخلت وريم قفلت الباب وهي بتكح</p><p>سعاد :: انتي تعبانة اوي كدة ؟ .. امبارح حنين بنتي قالتلي ومعرفتش انزلك .. الف سلامة عليكي</p><p>ريم :: **** يخليكي يا خالتي</p><p>سعاد :: انا كلمت مامتك من شوية وعرفت انك قاعدة لوحدك قولت انزل اشوفك واطمن عليكي واعملك لقمة تاكليها</p><p>ريم :: **** يخليكي يا خالتي ماما عاملة سندوتشات ليا بس انا مليش نفس</p><p>سعاد :: لا ما انتي لازم تاكلي علشان تاخدي العلاج وتخفي .. عاجبك انتي جسمك اللي شكلة بقي ضعيف ووشك الأصفر ده</p><p>ريم :: انا مش قادرة اكل بجد</p><p>سعاد :: انا هدخل اجبلك الأكل</p><p>. مفيش حاجة اسمها مش قادرة</p><p>سعاد دخلت جابت الأكل من المطبخ وخرجت قعدت مع ريم</p><p>واكلتها بالعافية وبعدين دخلت عملت ليها كوباية نعناع دافي</p><p>سعاد :: فين علاجك</p><p>ريم :: في الأوضة يا خالتي متتعبيش نفسك انا هدخل اجيبة</p><p>سعاد :: لا ياحبيبتي مفيش تعب وانتي زي حنين بنتي ويعلم **** معزتك من معزتها</p><p>ريم :: عارفة يا خالتي **** يخليكي ليا</p><p>.......... المشهد الأول من مكان شغل يسرا مامة ريم وطبعا ده مشهد تخيلي من الكاتب بناء علي كلام ريم عن طبيعة شغل مامتها وقد ايه هي شخصية محبوبة من الكل في مكان عملها..</p><p>يسرا في مكتبها بتابع سير الشغل في المصلحة باب المكتب خبط</p><p>يسرا :: ادخل</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>الأستاذ وليد .. صباح الفل</p><p>يسرا :: صباح الفل يا وليد</p><p>وليد :: الأستاذ شوقي طالب يعرض عليكي الملف ده ومحتاج منك تقريه وتدي تقرير عنة</p><p>يسرا :: طب هو انا ناقصة .. مش كفاية كمية الشغل اللي فوق دماغي</p><p>وليد :: معلش بقي كلنا طالع عينا من ساعة ما الأستاذ شوقي جه ملحق عندنا</p><p>يسرا :: ماشي حطة عالمكتب وانا هبقي اخدو معايا البيت اطلع عليه</p><p>يسرا :: طب بقولك ايه ما تيجي بعد الشغل اعزمك علي اكل سمك تستاهل بوقك</p><p>يسرا :: ههههههههه جري ايه يا وليد .. هو انت لسة هتعرفني</p><p>وليد :: ياستي عارفك وعارف انك مبتخرجيش نهائي مع حد بس بردو احنا زمايل . وانا بصراحة نفسي نتغدي مع بعض مره</p><p>يسرا :: ولما حد من الموظفين ولو بالصدفة يشوفنا واحنا مع بعض في مكان عام بنتغدا .. والكل عارف ان جوزي مسافر واني ست لوحدي هيقول عليا ايه</p><p>وليد :: ياستي المصلحة كلها عارفة اخلاقك كويس جدا . وانتي قولتلي بلسانك .. مكان عام يعني مفيهاش حاجة</p><p>يسرا :: معلش انا بحب احافظ علي شكلي حتي لو انا عارفة ان اللي بعملة مش غلط بس كفاية انه ممكن يجبلي كلام انا في غني عن</p><p>وليد :: يا يسرا اسمعي طيب …</p><p>الباب خبط ووليد سكت</p><p>يسرا :: ادخل</p><p>فاطمة :: صباح الفل يا استاذتنا</p><p>يسرا :: صباح الجمال يا بطوط</p><p>وليد :: طيب عن اذنكم انا</p><p>يسرا :: اتفضل وانا هبقي ارجع الملف ولما اخلص التقرير هبقي ابعتهولك</p><p>فاطمة :: ايه ياجميل . عاملة ايه</p><p>يسرا :: اهو . تمام ماشي الحال</p><p>فاطمة :: ايه فيه حاجة ولا ايه</p><p>يسرا :: من ناحية ايه</p><p>فاطمة غمزت بعنيها . من اي ناحية</p><p>يسرا :: ما تتكلمي علي طول فيه ايه</p><p>فاطمة :: ابدآ بس انا ملاحظة يعني وده مجرد ملاحظة ان وليد مهتم شوية بيكي</p><p>يسرا :: يابت انتي مجنونة ؟ انتي مش عارفة اني متجوزة ومش هسمح لحد مهم كان انه يفكر حتي مجرد التفكير فيا</p><p>فاطمة :: يووووه بقي يا مزتي انتي هو انا قولت انتي ؟ انا بقول هو هو ها هو فيه فرق</p><p>يسرا :: سيبك من الكلام الخايب ده عملتي ايه مع جوزك</p><p>فاطمة :: معملتش ... بس هو مصمم اني اقدم نقل من هنا علشان اروح معاه مكان شغلة الجديد</p><p>يسرا :: طب ما تعملي كدة . انتي هتخسري ايه</p><p>فاطمة :: يا حبيبتي انا مش حابة اسيبكم ولا اسيب هنا .. وبعدين فيها ايه لما هو يسافر من غيري ويبقي ينزل كل شهر</p><p>يسرا :: انا شايفة لا طبعا هو من حقة مراتة تكون معاه .. اسمعي مني انا . انا ست مجربة الوحدة وعايشة بقالي سنين لوحدي وجوزي بينزل كل سنة مره وهما كام يوم .. اسمعي مني هتندمي وهيجي عليكي وقت تتمنيه جنبك</p><p>فاطمة :: ياستي انتي جوزك مسافر بره مصر . لكن انا جوزي شغلة يدوب كام ساعة ويبقي عندي</p><p>يسرا :: انتي حرة لكن انا نصحتك</p><p>فاطمة :: طيب المهم قبل ما انسي</p><p>يوم الخميس اللي جاي اوعي تنسي متجيش .. عيد ميلاد ملوكة</p><p>ولازم تيجي انتي و ولادك طبعا</p><p>يسرا :: هحاول اجيلك</p><p>فاطمة :: مفيش حاجة اسمها هتحاولي.. هتيجي</p><p>يسرا :: ههههههه حاضر ياستي ومش علشان خاطرك.. علشان خاطر ملك بس</p><p>فاطمة :: بقي كدة ؟ ماشي ياستي</p><p>تسلميلي بردو.. يلا بقي انا هروح اشوف شغلي لحسن مش ناقصة اللي اسمة شوقي ده يديني جزا يوم ولا اتنين وانا في عرض الجنيه</p><p>يسرا :: هههههه ماشي وانا كمان ورايا شغل وحضرتك معطلاني</p><p>.........</p><p>كل واحد في الشباب واخد بنت وقاعد بيها علي جنب وشغالين تحسيس من تحت لتحت</p><p>وكل ما مجموعة تعدي جنبهم يشيلو ايدهم ويتعدلو</p><p>ميدو قاعد مع رباب في مكان بعيد عنهم وجاسر قافش شهد تحسيس وتقفيش في بزازها</p><p>وهيثم مع نجلاء مراجيح ومطلع زبه من سوستة البنطلون وبتدعكة بأيدها ومخبية طبعا بالطرحة بتاعتها بعد ما قلعتها</p><p></p><p>ميدو :: بقولك ايه ما تيجي نروح اي حتة بعيد عن هنا</p><p>رباب :: ليه ما احنا هنا كويسين</p><p>ميدو :: اه بس هنا المكان مكشوف ومش عارف اخد راحتي معاكي</p><p>رباب :: كل ده ومش عارف تاخد راحتك ؟ دانت هريت بزازي بأيدك تفعيص</p><p>رباب :: يابت هو ينفع التقفيش بس .. قومي بس نتمشي في الجنينة ونشوف حتة مدارية شوية</p><p>رباب :: طب استني اقفل زراير البلوزه</p><p>ميدو قام بعد ما رباب ظبط نفسها وهيثم شافهم</p><p>هيثم صفر صفارة معروفة بينهم</p><p>هيثم :: بصوت عالي ايه رايحين فين</p><p></p><p>ميدو :: هنتمشي شوية في الجنينة</p><p>هيثم :: ماشي</p><p>ميدو اخد رباب ولفو مع بعض الجنبة في محاولة انه يلاقي مكان</p><p>يعرف متغطي يعرف يذنق فيه رباب</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>رباب :: بقولك ايه انا عايزة اروح الحمام</p><p>ميدو :: طيب ثواني .. ميدو بص ولقي واحد واقف بعد منه بكام خطوه مع بنت</p><p>ميدو :: بقولك ايه يا صحابي متعرفش حمام البنات فين</p><p>البنت اللي مع الواد شرحت لميدو علي مكان الحمام</p><p>ميدو شكرهم واخد رباب وراح بيها عالحمامات</p><p>رباب دخلت وميدو استناها بره بعيد شوية عن الحمام</p><p>مفيش دقايق رجعت له وهي بتقولة .. فيه حد في الحمام اللي جنبها ماسك بنت وبيعملو قلة ادب</p><p>ميدو :: احا انتي بتتكلمي بجد .. ازاي ده فيه واحد واقف اهو جنب الحمامات ولابس لبس امن بتاع الجنينة</p><p>رباب :: و**** زي ما بقولك كدة يعني انا هكدب عليك.. مش مصدقني ادخل كدة واسمع بنفسك</p><p>ميدو :: بص عالأمن وبعدين قالها</p><p>طب انا هدخل ازاي وده واقف جنب الحمامات.. استني كدة هحاول ادخل ولو اتكلم هعمل نفسي مش واخد بالي انه حمام حريمي</p><p>رباب :: وانا هستناك هنا</p><p>ميدو :: اتمشي ناحية الحمامات ولسة هيدخل فرد الأمن ندهلة</p><p>رايح فين ياكابتن</p><p>ميدو :: داخل الحمام</p><p>فرد الأمن :: ده حمام حريمي حضرتك .. الرجالي قدام علي ايدك اليمين</p><p>ميدو :: طب انا اسف .. ميدو مشي وبعدين قال طب انا هرجع بقي افهم منة طالما صاحي اوي كدة وشافني وانا داخل .. مين اللي جوه</p><p>ميدو رجعلة ووقف معاه شوية اتكلم معاه</p><p>ميدو :: طب معلش هو سؤال</p><p>فرد الأمن :: اتفضل</p><p>ميدو :: لما انت صاحي اوي كدة .. اومال اللي جوه دول بيعملو ايه في الحمام</p><p>فرد الأمن :: مين اللي جوه</p><p>ميدو :: ادخل انت وشوف بنفسك</p><p>فرد الأمن :: وانت عرفت منين بقي لما انت مدخلتش جوه</p><p>ميدو :: شاور بعنيه علي رباب</p><p>فرد الأمن :: اه فهمت .. طيب انت كلك نظر</p><p>ميدو :: يعني ؟</p><p>فرد الأمن :: ايه يا كابتن انت فاهمني .. يعني لغيني علشان الغيك</p><p>ميدو :: اشطا عليك .. استبينا</p><p>ميدو شاور بأيدو ل رباب علشان تجيلة</p><p>رباب راحتلة وحط ايده علي كتفها ودخل بيها الحمام</p><p>رباب :: هو انت قولت له ايه خلاك تدخل معايا</p><p>ميدو :: هبقي احكيلك بعدين .. هو هيسبنا نص ساعة بس جوه ..</p><p>ميدو اخدها ودخل بيها الحمام وقفل عليهم من جوه بالترباس وراح حضنها زي المجنون وايده مسكت بزازها تفعيص وتقفيش وشفايفة ماصدقت مسكت شفايفها وبقي عمال يبوس ويحضن فيها وشافها في اللحظة دي ريم اختة</p><p>هاج اكتر عليها وهو شايفها ريم وايده راحت فاكه زراير بلوزه المدرسة بتاعتها وايده دخلت من تحت البضي اللي لبساه من تحت ورفعته لفوق وطلع بزازها</p><p>كانت بزازها بيضة قشطة والحلمات بني فاتح وحجمها صغير لكنهم منتصبين</p><p>نزل عليهم بشفايف يمص ويرضع فيهم ورباب هاجت وايدها حضنتة من راسه علشان يرضع بزازها اووي</p><p>ايده نزلت لتحت لغاية ما بقت بين فخادها علي كسها والبت قفلت فخادها علي ايده وشفايفة بتمص بقوه حلمات بزازها</p><p>اهاتها انطلقت من ضلوعها وزبه بينفض من الهيجان علي اختة ريم</p><p>مش عليها</p><p>نزل علي ركبه ورفع الجيبة وشفايفة بتبوس في فخادها وبقي شغال بوس وهو طالع لغاية ما وصل لكسها</p><p>رباب سانده راسها علي باب الحمام</p><p>وعيونها مغمضة وصوابع ايدها ماسكة في خصلات شعر ميدو اللي رفع حز الكلوت وباعده عن كسها وبان قدامة زنبورها الهايج اللي كان من كتر ما كان كبير .. طالع من بين شفرات كسها</p><p>بطرف لسانة لمس زنبورها وبقي بيحركه شمال ويمين وصوابع ايدها بتشد في شعرو من شده هيجانها</p><p>لسانة مش راحم اهاتها وعمال يتحرك علي كسها وصوابعة بتفتح كسها واحدة واحدة وبشويش بيحرك لسانه جواه</p><p>اااااااه ااااااااه براحة عليا يا ميدو .. براحة اوووووووف اووووووف.. كسي ولع يا ميدو</p><p>ميدو قام ونزل سوستة بنطلونة وطلع زبه ودخلة بين فخادها ملامس كسها وراح بجسمها عليها</p><p>وذنقها بينة وبين باب الحمام وبقي عمال يرجع ويطلع لقدام بوسطة وزبه سخن مولع علي كس رباب اللي حضنتة اوووي بأيدها وهي بتطلب منه وبتترجاه يدخل زبه في كسها</p><p>فضل ميدو ينيك رباب من بره كسها ويغرز زبه فيها وهو شايفها اختة</p><p>شوية وطلب منها تلف وشها</p><p>رباب لفت ورفع ليها الچيبة لفوق وخلاها تمسكها ونزل الكلوت بتاعها .. وبأيده شدها من طيزها علي زبه</p><p>مسكة بأيده وحطه بين فلقة طيزها وبعدين طلعة وتف علي ايده وحط علي خرمها وبعدها حط علي راس زبه وراح مدخل الراس في خرم طيزها</p><p>وضغط بجسمة وزبه عليها والبت وشها محشور عالباب دايس عليه بجسمة وهو بيحاول يدخل زبه في خرمها الصغير</p><p>صعوبه بالغة وشبه مستحيل زبه يدخل في طيزها لكن هيجان ميدو</p><p>واهات رباب الموجوعة كان سامعها اهات ريم وده كان مخليه هايج اكتر وعقلة وتركيزه في ان زبه لازم يدخل جوه طيزها</p><p>رباب بتتوجع وبتترجاه يشيل زبه</p><p>ميدو لا يا ميدو. هتعورني كدة . اي اي .لا لا بيوجع بيووووجع . اي ايييي .. لدرجة ان رباب كانت فاضل ليها لحظة وتعيط من الوجع</p><p>ومرحمهاش غير صوت الباب وهو بيخبط</p><p>فرد الأمن :: يلا يا كابتن اخلص فيه تفتيش جاي لو اتمسكتو كلنا هنروح في داهية</p><p>ميدو شال زبه بسرعة من طيز رباب اللي مصدقت ميدو بعد عنها ولبست الأندر بتاعها بسرعة ونزلت الچيبة وقفلت البلوزه وميدو خرج قبلها واستناها بره</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>ولما وصل كان جاسر قابل عليه الجنية</p><p>جاسر :: كنت فين ياعم ؟</p><p>ميدو :: مفيش كنا بنتمشي في الجنينة .. اومال فين هيثم وفين شهد</p><p>جاسر :: هيثم مشي بعدك بشوية ومعرفش راح فين وشهد من شوية راحت الحمام</p><p>ميدو :: ماشي هنستناهم هنا ولا هنروح الكافتريا</p><p>نجلاء اخدت رباب واتكلمت معاها علي جنب وبقت عمالة تبص لميدو</p><p>وهي بتتكلم مع رباب وهي حاطة ايدها علي شفايفها وباين ابتسامتها .. وكان من الواضح زي الشمس ان رباب بتحكي ليها اللي حصل</p><p>شوية وشهد جت وهي مبسوطة وبعدها بعشر دقايق جه هيثم وراحو الكافيه قعدو لغاية تقريبا ما ميعاد المرواح من المدرسة ومشيو</p><p></p><p>ميدو روح البيت وهو مبسوط باليوم اللي قضاه مع صحابه والبنات الصيع اللي كانو هما كمان بيهربو من مدرستهم وبيقابلوهم</p><p>كانت ريم في اوضتها نايمة</p><p>ميدو دخل الشقة وقفل الباب وراح علي اوضتة اختة اللي اول ما سمعت الباب بيتفتح قامت مفزوعة</p><p>ميدو :: عاملة ايه يا حبيبتي</p><p>ريم بخوف من اخوها ليقرب منها</p><p>انا كويسة</p><p>ميدو قرب منها وحط ايدو علي راسها علشان يشوف حرارتها مرتفعة ولا لا</p><p>ريم اتفضت وبعدت عنة</p><p>ميدو مستغرب من نفضة اختة :: مالك ياريم</p><p>ريم قامت من عالسرير وبعدت عنة وهي بتشد القميص لتحت علشان تغطي وراكها اللي باينة</p><p>وكان باين عليها الخوف منة . وبقي مستغرب سر التحول الغريب</p><p>تحول تقريبآ 180 درجة</p><p>ميدو :: مالك ياريم في ايه انتي خايفة مني؟</p><p>ريم بتبعد لورا مع خطوات ميدو اللي بيحاول يقرب منها لدرجة وهي بتبعد ضهرها خبط في الدولاب ..</p><p>ريم :: علشان خاطري يا ميدو . متقربش مني . انا اختك حرام عليك</p><p>ريم كانت فعلا مرعوبة من الكابوس وكانت حاسة بالخوف بيحوطها من كل جانب وبدات تحس ان ميدو اخوها ماهو الا شيطان وعايز يتخلص منها</p><p>ميدو خرج من اوضتها وهو مش عارف في ايه ولا ايه اللي جرالها</p><p></p><p>دخل اللاوضة بتاعتة غير هدومة</p><p>وقعد علي طرف السرير بتاعة وبيفكر ايه اللي حصل خلي ريم تتحول من بين يوم وليلة لكدة</p><p>دي لسة بالليل كانت في حضنة</p><p>معقول يكون ضميرها فجاءة كدة صحي بدون اي اسباب</p><p>فضل قاعد في الاوضة بتاعتة وبعدين مقدرش يستحمل التفكير</p><p>وخرج تاني من اوضتة علشان يفهم منها مالها وراح علي اوضتها</p><p>لقي الباب بتاعة مقفول بالمفتاح</p><p>خبط عالباب</p><p>ميدو :: ريم .. ريم .. افتحي يا ريم .. افتحي علشان خاطري</p><p>ريم قاعدة ورا الباب عمالة تعيط وخايفة ومرعوبة</p><p>سبني يا ميدو . سبني علشان خاطري . انا خايفة اوي .. انا خايفة اوي ياميدو</p><p>ميدو:: ايه بس اللي مخوفك. قوليلي ايه اللي حصل ؟</p><p>ريم بتمسح بأيدها دموعها وبتحاول تتمالك نفسها .. خلاص يا ميدو علشان خاطري سبني دلوقت</p><p>ميدو:: انا عايز افهم . انا مش قادر اشوفك بالشكل ده</p><p>ريم قامت من غير ما ترد علي اخوها وطلعت علي سريرها وحطت راسها عالمخده وغطت وشها بأيدها</p><p>وميدو دخل اخد ال 200 جنيه من اوضة النوم والورقة بتاعة الطلبات ونزل اشتري اللي فيها وطلع</p><p>....</p><p>الساعة 3.30 باب الشقة اتفتحت ويسرا دخلت وقفلت الباب وراها وكان ميدو نايم علي كنبه الأنترية</p><p>يسرا حطت المفاتيح بتاعتها علي الطرابيزة ودخلت اوضتها غيرت هدومها وراحت علي اوضة بنتها علشان تتطمن عليها لقت الباب مقفول خبطت عالباب</p><p>ميدو صحي علي خبط الباب وقام وبص علي مامتة</p><p>يسرا :: ريم .. ياريم ..</p><p>ريم :: ايوة يا ماما .. قايمة اهو</p><p>ريم قامت بجسمها الضعيف وكأنها في حالة اعياء شديد . فتحت الباب</p><p>يسرا اول ما شفتها بالشكل ده . انا لازم اخدك حالآ عالدكتور</p><p>ريم :: مفيش حاجة يا ماما انا بس</p><p>حاسة نفسي دايخة شوية</p><p>يسرا :: مالك يابنتي بس وشك اصفر وباين علي وشك منفخ كأنك كنتي معيطة</p><p>ريم :: مفيش يا ماما .. هبقي كويسة متقلقيش</p><p>يسرا :: لا لازم تكشفي</p><p>ريم :: لا انا هبقي كويسة</p><p>يسرا خالتك نزلتلك؟</p><p>ريم :: اه يا ماما نزلت وعملتلي اكل ونعناع وقعدت معايا لغاية مانمت</p><p>يسرا :: طب انا هروح اعملك شوية شربه خضار وحتة فرخة</p><p>واجيلك</p><p>ريم :: مش قادرة اكل ياماما</p><p>يسرا :: لا انتي باين عليكي ضعفانة والمرض متملك منك.. لازم تاكلي علشان جسمك يتسند</p><p></p><p>......... حوار بين الكاتب وصاحبة القصة .........</p><p></p><p>انا :: مش شايفة انه غريب اوي انك تحسي بالخوف الرهيب ده من اخوكي مرة واحدة</p><p>ريم :: انا في الوقت ده من كتر ما الكابوس جالي في الليلة دي صحيت فعلا مرعوبة من اخويا وكان جوايا خوف بجد منة وكنت حاسة انه هيأذيني فعلا</p><p>انا :: يعني تأنيب ضمير ؟</p><p>ريم :: مش عارفة ده كان ايه</p><p>عادل :: طب والموضوع ده فضل قد ايه</p><p>ريم :: تقريبا اسبوع او عشر ايام خصوصا ان الكابوس كان قدام عيني وكنت قبل ما انام لازم اقفل عليا باب اوضتي عليا من جوه بالمفتاح وحصل كتير في العشر ايام دول كنت بحس بأخويا وهو بيحاول يفتح باب اوضتي بالليل</p><p>كنت بكون صاحية وبحس انه هياخد يعمل فيا حاجة</p><p>ريم :: طب وهو ؟</p><p>ريم :: عمل المستحيل علشان يعرف انا خايفة منة ليه .. وكان بيحاول علي طول يقرب مني ويحتوبني ويطمني له . وطبعا كان علي طول يجبلي هداية يعنب علي قد مصروفة . شيكولاتة</p><p>شيبسي وكدة</p><p>انا :: وبدأتي تحسي بالراحة له امتي وازاي</p><p>ريم :: لما بدات انسي الكابوس وكمان في العشر ايام دول محاولش خالص يلمسني او يتحرش بيا . بالعكس كان ديما بيراعي يكون بينا مسافات علشان اطمن له</p><p>انا :: ومامتك ؟</p><p>ريم :: مالها ؟</p><p>انا :: يعني محستش انك بتحاولي تبعدي عن اخوكي</p><p>ريم :: ممكن تكون حست خصوصا في اليوم اللي كانت معزومة فيه علي عيد ميلاد بنت صاحبتها في الشغل</p><p>انا :: ازاي بقي</p><p></p><p>بكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع واتمني يكون عجبكم</p><p>متبخلوش عليا بردودكم</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>الجزء الخامس</p><p>......</p><p>يسرا :: يلا يا ميدو البس مش عايزين نتأخر ..</p><p>ميدو :: لا يا ماما انا مش هروح</p><p>يسرا :: ليه يابني ..مانا قايلة ليك من امبارح وانت كنت موافق تيجي</p><p>ميدو :: معلش بقي يا ماما اصل وراايا مذاكرة كتير</p><p>يسرا :: يعني لا اختك هتيجي ولا انت كمان</p><p>ريم كانت خارجة من اوضتها رايحة الحمام سمعت مامتها بتقول كدة بان علي وشها الذهول وعرفت ان ميدو قعد علشانها وعرفت طبعا اللي هيحصل منه لو قعد</p><p>ريم :: ايه ده لا طبعا ميدو هتروح مع ماما</p><p>ميدو :: بأرتباك فيه ايه ياريم انا تعبان</p><p>ريم :: طب انا هلبس وهاجي معاكي</p><p>يسرا استغربت ردت فعل بنتها ريم ورفعت حاجب وبصت علي ميدو اللي دخل الاوضة بتاعتة</p><p>يسرا :: ريم تعالي ورايا الأوضة عايزكي</p><p>ريم :: في ايه يا ماما</p><p>يسرا :: فيه ايه ؟ انا اللي عايزة افهم في ايه</p><p>ميدو دخل الأوضة بتاعتة لكنة فاتح الباب شوية صغيرة وبيحاول يسمع كلام مامتة مع ااختة وكان خايف ومرعوب ل ريم تقول لمامتها اللي عمله معاها</p><p>ريم :: بأرتباك شديد وتوتر . مش عارفة بتتكلمي عن ايه</p><p>يسرا :: اخوكي مزعلك في حاجة .. ضايقك ؟</p><p>ريم راسها في الأرض :: لا</p><p>يسرا :: اومال حاسة انك علي طول حابسة نفسك في اوضتك واذا كنتي قاعدة معايا اول ما اخوكي يجي تجري علي اوضتك.. قوليلي لو الواد ده مزعلك او مضايقة .. انتو ملكمش غير بعض</p><p>ميدو اخد نفسة لما ريم متكلمتش عليه</p><p>ريم :: مفيش ياماما</p><p>يسرا :: متأكدة؟</p><p>ريم :: ايوة يا ماما و****ي مافيش حاجة</p><p>يسرا ::: ماشي .. يلا البسي طيب علشان اتأخرنا</p><p>ريم لبست وخرجت ومشيت مع مامتها</p><p>وميدو اتصل ب هيثم</p><p>هيثم :: الو ايوة يا ميدو</p><p>ميدو :: انت فوق ؟</p><p>هيثم :: لا انا بره</p><p>ميدو :: بره فين ؟</p><p>هيثم :: ليه في ايه</p><p>ميدو :: ياعم قاعد لوحدي في الشقة وزهقان وقولت اكلمك ننزل نتمشي نقعد عالقهوة نعمل اي حاجة</p><p>هيثم :: قاعد لوحدك ؟ ليه خالتي فين واختك ريم</p><p>ميدو :: راحو عيد ميلاد بنت صاحبة ماما في الشغل</p><p>هيثم بصوت واطي :: انا خارج مع شهد</p><p>ميدو :: يابن المتناكة .. يعني مقولتليش</p><p>هيثم :: يابني مش انا قولتلك هشقط البت</p><p>وعرفتك اني شقطتها</p><p>ميدو :: اقصد انكم خارجين كنت عملت حسابي وخرجت معاكم</p><p>هيثم :: تخرج معانا فين ؟ يابني انت عبيط .. يلا هسيبك انا علشان انا سايب البت لوحدها وواقف بعيد علشان ارد عليك</p><p>ميدو :: ماشي هيص انت يا كسمك وانا قاعد في البيت زي قرد قطع</p><p>ميدو قفل هيثم وبقي عمال يلف في الأوضة مش عارف يعمل ايه</p><p>شوية يفتح موقع سكس يتفرج علي افلام. وشوية يجيب قصة يقراها وطبعا</p><p>كل القصص والافلام عن زنا المحارم</p><p>شوية رجليه اخدتة ل اوضة ريم اختة</p><p>فتحها ودخل جواها وراح فاتح الدولاب بتاعها وطلع كل كلوتاتها وسنتيانتها</p><p>وبقي عمال يشم فيهم</p><p>وجت في دماغة فكرة انه يصور كلوتاتها وسنتيانتها ويحتفظ بيهم علي موبايلة</p><p>ويتفرج عليهم كل ما يكون هايج</p><p>صورهم وقعد شوية في اوضتها وهو بيتخيلها نايمة عالسرير وبيحلم انه بينكها</p><p>وبعدين خرج قعد علي التليفزيون شوية</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>وبعد كده دخل الحمام</p><p>فوجئ بكلوت مامتة متعلق علي شماعة الباب وكان باين انه لسة متغسلش</p><p>فضولو خلاه يمسك كلوتها وفوجئ ان الكلوت بتاعها مش نضيف خصوصآ ان الكلوت ابيض وعند كسها لونه مصفر وكان باين جدا انه غرقان من افرازاتها</p><p>اخدو يشمة وكانت الريحة قوية .كانها لسة جديدة .. رائحة نفاذه</p><p>زبه وقف علي كلوت مامتة وهو بيشمة</p><p>وهاج ... ضرب عليه عشرة ورجعة زي ماكان</p><p>......... ........</p><p>جرس باب فاطمة زميلة يسرا في الشغل ضرب</p><p>فاطمة راحت فتحت الباب</p><p>يسرا .. اهلا وسهلا . اتفضلي يا حبيبتي . ايه ده كمان ريم .. ازيك ياريم</p><p>يسرا :: كل سنة وملووكة طيبة</p><p>فاطمة :: وانتي طيبة يا قلبي.. اتفضلو</p><p>يسرا :: اومال فين ملوكة</p><p>فاطمة :: جوه يا قلبي.. اتفضلي . اتفضلي ياريم ..</p><p>ريم ويسرا دخلو وكان الموجودين جوه مش كتير يدوب جوز فاطمة واخووها والغريب وجود الاستاذ وليد زميلهم في الشغل وسهير موظفة الحسابات في المصلحة ودي صاحبة فاطمة الانتيم</p><p>يسرا اول ما شافت وليد استغربت ان فاطمة دعوتة علي حفل عيد ميلاد بنتها</p><p>وازاي تعزمه وده ممكن يخلي جوزها نفسة يضايق</p><p>يسرا وريم دخلو وسلمو علي اللي موجودين ويسرا وريم كان معاهم هداية</p><p>ادوها لملك واحتفلو معاها بطفي الشموع</p><p>وبعدها اشتغلت اغاني عيد الميلاد</p><p>يسرا :: تعالي عايزكي علي جنب يافاطمة</p><p>فاطمة :: اخدتها وطلعت بيها البلكونة</p><p>فيه ايه ؟</p><p>يسرا :: ايه اللي جاب وليد ؟</p><p>فاطمة:: انا اللي عزمتة .. بس ليه فيه حاجة ؟</p><p>يسرا :: يابنتي انتي مجنونة ؟؟ جوزك مضيقش ؟</p><p>فاطمة :: لا طبعا ده زميلي في الشغل وحتي ديما بحكي لمحمد عليه مانتي عارفة اننا زمايل من سنتين مع بعض وهو قريب مني في المصلحة</p><p>يسرا :: ماشي بس ده ممكن بردو يتفهم غلط لو جوزها محبكها</p><p>فاطمة ؛: انتي يا حبيبتي اللي بتحبكيها بزيادة.. ده زميلي في االشغل ومحمد عارف كويس كدة وثقتة فيا كبيرة</p><p>وهما بيتكلمو وليد دخل عليهم البلكونة</p><p>ايه ده انتوا هنا .. انا اسف مكنتش عارف انا استأذنت من محمد علشان اولع السيجارة</p><p>يسرا :: يسرا لا اتفضل احنا كدة كدة كنا خارجين</p><p>فاطمة خرجت ويسرا وهي بتخرج ورا فاطمة وليد مسكها من ايدها .. انا عايز اتكلم معاكي شوية</p><p>يسرا بصت علي وليد وبصت علي ايده</p><p></p><p>في الحظة دي كانت ريم شايفهم من بعيد وشايفة وليد زميل مامتها بيمسك ايد مامتها وهي اصلا متعرفش مين ده واول مرة تشوفة</p><p>وليد :: انا اسف مقصدش .. بس عايز فعلا اتكلم معاكي شوية</p><p>يسرا :: خير يا وليد ؟</p><p>وليد :: ياستي عايز اتكلم معاكي .. احنا زمايل علي فكرة وانتي عرفاني</p><p>يسرا :: ياوليد ميصحش نقف كدة .. قول عايز تتكلم في ايه</p><p>وليد :: هتصدقيني لو قولتلك مش عارف . انا و**** فعلا مش عارف بس فعلا حابب نتكلم مع بعض شوية حتي لو في اي حاجة</p><p>يسرا بصتله كدة وهي مستغربة وراحت قايلة .. انت مجنون و**** مجنون.. مش طبيعي ابدآ وراحت سيباه وخارجة</p><p>وليد وقف في البلكونة وهو بيبصلها وهي ماشية ومبتسم .. وولع سيجارتة</p><p>وريم بتبص علي مامتها اللي جت وشها فيه الوان الدنيا وحاسة انها عملت مصيبة في وسط الكل كان فرحان وبياكل جاتوه</p><p>وبيشرب ساقع وبيهيصو</p><p>وسهير جت وقفت مع يسرا شوية واتعرفت علي بنتها ريم</p><p>بعد ساعة يسرا استأذنت ومشيت هي وريم وفوجئت بوليد بيستأذن معاها ومشي هو كمان</p><p>نزلو من شقة فاطمة</p><p>وليد :: يسرا .. يسرا</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>يسرا وقفت وبصت وراها وريم وقفت جنبها وليد قرب منهم</p><p>وليد :: تسمحولي اوصلكم بعربيتي</p><p>يسرا نفخت نفخة وهي متنرفزة من جواهل لكن مش عايزة تبين قدام بنتها اللي واقفة مش فاهمة مين ده ومامتها تعرفة منين علشان يقف معاها فوق ويمسكها من ايدها وبعدين يطلب منها يوصلهم</p><p>يسرا بصت لبنتها وقالت ليها .. الأستاذ وليد زميلي في الشغل</p><p>ريم :: اهلا وسهلا</p><p>وليد :: انتي ريم مش كدة</p><p>ريم :: ايوة</p><p>وليد :: اهلا بيكي يا حبيبتي .. طب ايه يا يسرا .. يلا بقي شرفوني في عربيتي الغلبانة دي</p><p>عربية وليد فيات 128 .صغيرة وعلي قده وجايبها علشان ترحمة من زحمة الموصلات</p><p>يسرا بصت لبنتها ومحبتش تعمل حوار في الشارع وهي بتبص لوليد ومستغربة اللي ببيعملة وقالت لبنتها .. يلا يابنتي نركب</p><p>ريم ويسرا ركبو عربية وليد ووصلهم لغاية قبل شارعهم ويسرا طلبت منه يوقف علي ناصية الشارع بعيد</p><p>نزلو من العربية ويسرا مش عارفة تقول ايه ل ريم لو سألتها .. لكن ريم مشيت مع مامتها لغاية ما وصلو شقتهم من غير ما تفتح بوقها بكلمة</p><p>دخلو شقتهم وكانت انوار الشقة كلها مفتوحة</p><p>يسرا :: **** يخرب بيتك يا ميدو كل الأنوار مفتوحة.. وتلقيه قاعد علي الكمبيوتر بتاعة</p><p>ريم :: انا هدخل اغير هدومي</p><p>يسرا :: ماشي ويااريت تغيري وتخرجي تعمليلي كوباية شاي علي ما اغير هدومي انا كمان</p><p>يسرا دخلت ااوضتها غيرت لبس الخروج ولبست بنطلوت استريتش ابيض وبضي اصفر وخرجت فتحت التليفزيون وريم عملت الشاي وخرجت قعدت مع مامتها</p><p>ريم كل شوية تبص لمامتها هتموت وتسألها علي وليد ده ايه علاقتة بيها ليه يمسكها من ايدها وتقف معاه في البلكونة</p><p>وبعد كدة يوصلهم بعربيتة</p><p>كل دي اسئلة في دماغ ريم لكن مقدرتش تسالها ومامتها مركزة في التليفزيون</p><p>يسرا :: بقولك يا حبيبتي نوليني برشامة مسكنة من جنب التليفزيون لحسن مصدعة اوي</p><p>ميدو خرج من الأوضة بتاعتة .. ايه ده انتو جيتوا امتي؟</p><p>يسرا :: وانت طول ما انت منتيل علي الكمبيوتر بتاعك هتحس بحاجة . والنبي لو جه حرامي يسرقنا وانت موجود ما هتحس بحاجة</p><p>ريم :: خدي يا ماما</p><p>يسرا :: روح هات شوية ماية من المطبخ</p><p>ميدو :: طب انا جعان عايز اكل</p><p>يسرا :: مسخنتش اكل ليه واكلت واحنا بره</p><p>ميدو :: كسلت اعمل اكل</p><p>يسرا :: كسلت ؟ ماشي .. هقوم اعملك الأكل</p><p>يسرا قامت تعمل ل ابنها الاكل وميدو عينه جت علي طيز مامتة . ودي كانت المرة الأولي اللي ميدو يركز في طيز مامتة</p><p>برغم انها تقريبا في البيت علي طول يا لابسة بنطلون استرتش يا لابسة جلاليب بتكون خفيفة لدرجة ان الكلوت بتاعها والسنتيان بيكون باين منة</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>جسم يسرا كان جميل جدا .. مليف ومتناسق والطيز كبيرة وفيه اجناب خفيفة في فخادها مع طيزها .. وبطنها متناسقة مع جسمها .. ده غير بزازها اللي اي عاشق يتمني يحضنهم</p><p>وكان عمرها في الوقت ده 41 سنة</p><p></p><p>يسرا دخلت المطبخ تعمل اكل ل ميدو وريم راحت علي اوضتها</p><p>ميدو قام وجت في دماغة فكرة بنت متناكة انه يدخل المطبخ ويصور طيز مامته فيديو وهي بتعمله اللاكل وفعلا شغل الكاميرة علي وضع الفيديو ومشي لغاية المطبخ وهو ماسك الفون بطريقة فيها خبث والعدسة متوجهة علي طيز مامتة اللي كانت حاطة الأكل علي البوتجاز وبتغسل هي كام طبق</p><p>ميدو :: عايز اشرب يا ماما</p><p>يسرا :: يابني الكوباية بره مانت جايبهالي بأيدك</p><p>ميدو :: اه صحيح.. ماشي .. طب يلا انجزي جعان .لسة هتغسلي</p><p>يسرا :: اعمل ايه يعني مش شايف بعينك الأكل بسخنة عالنار</p><p>ميدو خاف مامتة تاخد بالها وصور مقطع مدته مش مكملة ال دقيقة ونص وخرج</p><p>وعلي ما مامتة عملت الأكل كان فاتح الكاميرة تاني ومستنيها تخرج وقاعدة وكأنه فاتح الفون علي اايه حاجة وهي خارجة ركز الفون علي بزازها وكسها لغاية ما حطت الأكل قدامة ورجعت جابت العيش من التلاجة وسخنتة ورجعت ادتهولة</p><p>يسرا راحت ممددة بجسمها عالكنبه وهي بتتفرج علي التليفزيون وبعدين مسكت تليفونها وفتحت الفيس والواتس شوية</p><p>اتكلمت مع حد من اصدقائها وبعدين ندهت علي ريم</p><p>ريم :: ايوة يا ماما</p><p>يسرا :: اعملي حسابك الأستاذ اشرف بكره هيجي يديكي الدرس بدل بعد بكرة</p><p>ريم :: اشمعني</p><p>يسرا :: هو لسة قايلي من شوية عالواتس علشان بعد بكرة عنده ظروف ومش هيقدر يجي</p><p>ريم :: مانا بكره عندي بردو درس الأنجليزي</p><p>يسرا :: درس اللانجليزي الساعة كام</p><p>ريم :: الساعة 4</p><p>يسرا :: طب كوويس هو جاي الساعة واحدة يعني هتلحقي الدرس التاني</p><p>ريم :: يعني مدرسة ودرسين في يوم</p><p>يسرا :: معلش هو يوم</p><p>ريم :: حاضر .. عايزة مني حاجة طيب . انا داخلة اوضتي</p><p>ميدو بيبص ل اختة اللي متغيره معاه ونفسة يصالحها ومش عارف اازاي</p><p>وطبعا عايز يصالحها ويرجع يعمل اللي كان بيعمله معاها</p><p>يسرا :: ماتقعدي معانا شوية يابنتي</p><p>ريم :: معلش بحضر كتبي وهذاكر ساعة قبل ما انام</p><p></p><p>صوت اشعار رسالة جه ل يسرا</p><p>يسرا :: طيب انا هدخل انام .. وانت يا ميدو دخل الأطباق دي</p><p>ميدو:: حاضر</p><p>يسرا دخلت اوضتها وقفلت بابها وريم كانت في اوضتها وميدو طلع موبايلة يتفرج علي المقطعين اللي صورهم لمامتة</p><p>وهاج نيك علي منظر طيز مامته في الأسترتش وهي واقفة في المطبخ بتغسل</p><p>المواعين وتتهز.. ولا كسها اللي كان منفوخ في البنطلون وكأنها مكنتش لابسة تحته اندر لكن لون اللاندر اصلا كان باين تحت البنطلون</p><p></p><p>شوية ميدو دخل الأوضة بتاعتة وحمل المقطعين علي فولدر سري بالكمبيوتر واستني لغاية ما الساعة واحدة جت حاول مرة تانية يدخل اوضة اختة</p><p>وكان متوقع مليون المية ان الباب هيكون مقفوول من جوه بالمفتاح زي الأيام اللي فاتت لكن من حسن حظة ان ريم نسيت باب الأوضة الليلة ومقفلتوش بالمفتاح قبل متنام</p><p>بيمد ايده علي اوكره الباب فوجي بالباب بيتفتح معاه</p><p>مكنش مصدق نفسة .. بص علي اوضة مامتة مقفولة . فتح الباب بشويش ودخل راسة جوه الأوضة شاف اختة نايمة دخل علي طرطيف صوابعة وقفل الباب براحة جدا وهو خايف جدا المرة دي لانة ميضمنش المرة دي اختة ممكن تعمل ايه لو قامت من النوم وشافتة</p><p>بيدخل علي طرطيف صوابعة بشويش وبيقرب من اختة اللي كانت نايمة لابسه قميص نوم بناتي سمني عليه ورد كتير وكلوت اسود ساده</p><p>نايمة علي جنبها ووشها الناحية التانية وطيزها ناحيتة</p><p>فكر انة يطلع الموبايل من جيب الشورت اللي لابسة ويصورها لكن خاف خصوصا الأوضة ضلمة وهيحتاج ينور الكشاف ونور الكشاف مليون في الميه هيصحيها</p><p>فضل واقف مبيعملش اي حاجة غير انه باصص علي طيز اخته</p><p>هيموت ويمشي ايده علي طيزها لكنة خايف</p><p>وفجاءة اختة تتحرك من جنبها وتنام علي ضهرها وايدها تدخل تحت الكلوت تهرش في كسها</p><p>وهي بطلع ايدها عينة كانت جوه الكلوت ولما قرب اوي اكتشف ان الكلوت اللي لابساه مقطوع من تحت فيه فتق ( قطع )</p><p>مستحملش منظر وراكها وهي نايمة وكسها اللي كان مستخبي تحت الأندر وطلع زبه اللي نار من الهيجان وبقي عمال يدعك فيه</p><p>لكن الشيطان عمال يوس في دماغة طلع موبايلك وصورها ..</p><p>وفعلا ميدو طلع الموبايل لما لقي ايدها راحت علي وشها وراح مشغل كاميرة الفيديو .. ونزل بأيده علي كسها ويقرب اوووي منه ويبعد وبعدين يصور جسمها كله وبعدين يجيب الكاميره علي زبه وهو بيدعكه ويظهرها وهي نايمة وبيضرب عليها عشرة ... سبع دقايق من التصوير في كس اختة وزبه وهو بيدعكة لغاية ما غصب عنة جاب لبنة</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>مسك زبه بأيده اوووي علشان مينطرش لبنة عليها وتصحي وقفل عليه بأيده لغاية ما لبنة نزل كلة في ايده وراح متسحب بشويش</p><p>وخارج وقفل الباب وراح علي اوضتة</p><p>نزل المقطع علي الكمبيوتر مع فيديوهات مامتة ونام..</p><p></p><p>الأيام بتمر وميدو طول الأيام دي</p><p>بيصور مامتة طول ما هي في الشقة سواء لابسة بناطيل او جلاليب بيتي واحيانا بتكون لابسة قمصان نوم خفيفة بسبب الحر وبالليل بيدخل اوضة اختة يصورها وهي نايمة اللي بطلت تقفل باب اوضتها</p><p>ومع الوقت كانت مريم خفت خالص الخوف من اخوها وغالبا كان بسبب انها بطلت تحلم بكوابيس وكمان ميدو مكنش بيحاول يتحرش بيها</p><p>وفي ليلة كان يوم خميس وصابح الجمعة الساعة وبعد ما ميدو دخل اوضة اختة وصورها وهي نايمة ورجع الاوضة بتاعتة</p><p>ولسة بيروح في النوم سمع باب الشقة بتاعتهم زي ما يكون بيتقفل</p><p>قام بسرعة يشوف الدنيا لقي مامتة راجعة ورايحة اوضتها</p><p>ميدو :: ماما ؟</p><p>يسرا :: ايه انت لسة صاحي؟</p><p>ميدو :: لا انا كنت نايم .. انتي كنتي فين</p><p>يسرا :: هكون كنت فين يعني.. كنت بشرب</p><p>ميدو :: استغرب .. هو باب الشقة كان مفتوح ولا انا كنت بحلم</p><p>يسرا:: اه اه لا ده صوت خربشة كان في الباب وانا بشرب ففتحت بصيت فيه ايه لقيت قطة بره واول مافتحت جريت</p><p>ميدو :: اها . ماشي اصلي قلقت ليكون حرامي ولا حاجة</p><p>يسرا :: لا يا حبيبي .. ادخل نام انت</p><p>ميدو :: ماشي . تصبحي علي خير يا ماما</p><p></p><p>.......</p><p>تاني يوم</p><p>يسرا :: انا طالعة يا ريم عند خالتك اقعد معاها شوية</p><p>ريم :: ماشي يا ماما بس فيه حاجة عايزكي تشرحهالي</p><p>يسرا :: خالتك فوق بتعمل بيتزا وعيزاني اكون معاها علشان بتحب البيتزا بتاعتي ومش عايزة اتأخر عليها</p><p>ريم :: ياماما مش هتتأخري هتشرحيلي بس مسألة</p><p>يسرا :: شوفي اخوكي ميدو صاحي جوه ولا لا لو صاحي خليه يشرحلك لو نايم استني لما انزل</p><p>ريم :: ماشي يا ماما</p><p>ريم كانت متردده تطلب من ميدو لكن كان لازم حد يشرح ليها طريقة حل المسألة علشان عايزة تخلص واجبها وتستمع بيوم الأجازة.. فأضطرت تروح ل اخوها وتشوفة</p><p>فتحت الباب بصت عليه كان نايم</p><p>جت تقفل الباب تاني لحظت انتصاب زب اخوها وهو نايم</p><p>وقفت ثواني غصب عنها منظر زب اخوها لفت نظرها وهو منتصب تحت الشورت .. وبعدين قفلت الباب ورجعت علي مذكرتها</p><p>لكن طبيعي كان انها خلاص فصلت عن المذكرة وشايفة قدامها زب اخوها اللي واقف تحت الشورت</p><p>فضلت تفكر ومش عارفة تذاكر</p><p>راحت قافلة الكتب وراحت المطبخ عملت كوباية شاي وقعدت</p><p>علي موبايلها شوية فتحت الفيس ولحظت تفاعل ميدو اخوها علي اي بوست بتنزله حنين بنت خالتها</p><p>جالها شعور داخلي ان اخوها بيحكها مع حنين .. يعني تعليقات كلها هزار وضحك مع حنين</p><p>قعدت شوية عالفيس وشوية ميدو قام من النوم وراح الحمام وبعد ما خرج</p><p>ميدو :: اومال ماما مين</p><p>ريم :: ماما عند خالتو سعاد</p><p>ميدو :: طب انا عايز افطر</p><p>ريم :: فيه لبن جوه وبقسماط</p><p>ميدو :: طب ما تعمليلي انتي علشان خاطري علي ما البس علشان خارج</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم :: رايح فين ؟</p><p>ميدو :: هنزل انا وهيثم وهنقابل جاسر نتغدا بره</p><p>ريم :: قولت لماما ؟</p><p>ميدو :: اه قولت ليها امبارح بالليل.</p><p>ربم :: ماشي .. هروح اسخنلك اللبن انا</p><p>ميدو دخل الأوضة بتاعتة لبس وخرج كانت ريم حاطة له اللبن والبقسماط علي ترابيزه الأنتريه</p><p>ريم :: انا هطلع اقعد مع حنين عايز حاجة تانية</p><p>ميدو :: لا</p><p>......</p><p>جرس باب شقة سعاد ضرب وحنين راحت فتحت الباب سلمت علي ريم ودخلو</p><p>ريم :: ازيك ياخالتي عاملة ايه</p><p>سعاد :: تمام يا حبيبتي انتي عاملة</p><p>ريم :: كويسة يا خالتي</p><p>يسرا :: اخوكي صحي</p><p>ريم :: اه ياماما</p><p>يسرا :: فطر ولا لا</p><p>ريم :: اه يا ماما سخنت له اللبن وسيباه بيفطر .. هو هيفطر ونازل</p><p>يسرا :: اه هو قالي من بالليل هيخرج مع هيثم وصاحبه جاسر</p><p>هيثم خرج من الأوضة بتاعتة لابس .. ازيك ياريم</p><p>ريم :: كويسة.. انت عامل ايه</p><p>هيثم :: تمام .. هو ميدو صحي</p><p>ريم : اه صاحي ولبس تحت</p><p>هيثم :: طيب انا هنزل له .. عايزة حاجة ياماما</p><p>سعاد :: لا ياحبيبي</p><p></p><p>يسرا :: بصي علي الصنية في البوتجاز بدل ما تتحرق</p><p>سعاد :: اه شكلها استوت . بصي كدة</p><p>يسرا :: وريني كدة.. ايوه كدة استوت .. خدي دي بقي حطيها</p><p>سعاد :: هاتي ..</p><p></p><p>حنين :: تعالي عايزة اوريكي حاجة</p><p>حنين وريم دخلو اوضة حنين</p><p>حنين :: ايه رئيك</p><p>ريم :: حلوة اوي .. واللون بتاعها جميل خالص</p><p>حنين :: جبتها ب15 جنيه</p><p>ريم :: شنطة حلوة اوي .. جبتيها منين دي</p><p>حنين :: نزلت امبارح انا وماما اشترينا شوية لبس داخلي ليا</p><p>وعجبتني اوي جبتها</p><p>ريم :: جبتي ايه فرجيني كدة</p><p>حنين :: مش عارفة ماما شلتهم فين ثواني خليكي هنا ورجعالك</p><p>حنين راحت لمامتها المطبخ</p><p>ماما هي الأندرات والسنتيانات اللي اشتريناهم امبارح حطيتهم فين</p><p>سعاد :: عندك في ضرفة الدولاب من تحت</p><p>حنين :: ريم عايزة تتفرج عليهم</p><p>يسرا :: ايه ده تصدقي انا كمان عايزة اجيب لريم معندهاش غيرات داخلية</p><p>سعاد :: نزلنا امبارح اشترينا ليها ولية كل واحدة كام طقم كدة</p><p>يسرا :: وبكام بقي</p><p>سعاد :: يعني النضيف اوي بعشرين وانا جبت من الخامة النضيفة</p><p>يسرا :: منين جبتيهم</p><p>سعاد :: نزلنا المحلات اللي في الشارع الكبير</p><p>يسرا :: يومين كدة ابقي اخد ريم واجبلها كام طقم هي كمان</p><p>..</p><p>حنين :: بصي ده</p><p>ريم :: جميل اوي .. ولا ده كمان</p><p>حنين :: اه ده تنقية ماما</p><p>ريم :: طب قومي فرجيني شكلهم عليكي</p><p>حنين :: هههههههه افرجك علي ايه</p><p>ريم :: فرجيني عليهم وهما عليكي</p><p>حنين :: ده اللي هو ازاي يعني هههههههه</p><p>ريم :: عادي يابنتي احنا بنات زي بعض .. وانا علي فكرة لما بشتري اندرات او سنتيانات بفرج ماما عليهم وهما عليا</p><p>حنين :: لا ياستي انا متعودتش واتكسف</p><p>ريم :: ههههه تتكسفي ايه بس .. يلا قومي اقفلي الباب وفرجيني .. اقولك انا اللي هقفل الباب</p><p>ريم قامت قفلت الباب واتحايلت علي حنين لغاية ما ريم وافقت شرط ان ريم تغمض عنيها وهي بتقلع خصوصا انها هتقلع خالص</p><p>وتلبس الكلوتات والسنتيانات</p><p>ريم غمضت ومكنش في دماغها فعلا انها تشوف جسم حنين</p><p>حنين :: فتحتي</p><p>ريم :: حلووووو اوي الطقم ده عليكي.. لفي كدة</p><p>حنين لفت بجسمها وهي بتفرج ريم</p><p>قصة بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم :: حلو اوووي اووووي .. يلا فرجيني عالباقي</p><p></p><p>فضلت حنين تقلع وتلبس وريم تتفرج وعجبها اوي زوق حنين ومامتها في تنقية الملابس الدخلية.. وبعد ما حنين لبست هدومها</p><p>ريم :: بس انتي فرسة يابت في الحاجات دي وكمان التوتة عندك عالية اوي</p><p>حنين :: يابت بس بقي اتلمي .. انا غلطانة اني سمعت كلامك يعني</p><p>ريم :: ههههههه لا ياقلبي</p><p>حنين :: يعني بجد حلوين</p><p>ريم :: اه حلوين اوي ... الا قوليلي صحيح انا شايف اليومين دول اخويا لابد في صفحتك بيهزر معاكي</p><p>حنين :: بأرتباك ملحوظ وايه المشكلة هو اخوكي مش ابن خالتي</p><p>ريم :: ايوة يابت انا بس فكرت فيه حاجة يعني .. افرحلكم</p><p>حنين :: يابنتي انتي بتقولي ايه</p><p>اخوكي زي اخويا</p><p>ريم :: ماشي يا حنين</p><p>.... حوار بين الكاتب وصاحبة القصة.......</p><p>ريم :: يا عاااااااااادل... انت هنا ؟</p><p>عادل :: اه يا عسل هنا</p><p>ريم :: بتعمل ايه قولي</p><p>انا :: مفيش كنت في المنتدي</p><p>ريم :: يعني مش مع مزه كدة ولا كدة</p><p>انا:: ههههههههه لا انا غلبان مليش في الكلام العيب ده</p><p>ريم :: هههههههه غلبان اووي . صعبت عليا اوي</p><p>انا :: هههههه طب هنكمل بقي</p><p>ريم :: اه نكمل طبعا .. عايز تعرف ايه</p><p>انا :: امبارح انتي حكتيلي ان اخوكي بدأ يرجع تاني يدخل عليكي وانتي نايمة ومش بس كدة</p><p>ده دخل في مرحلة جديدة انه بدأ يصورك ومامتك وده معناه ان القصص والأفلام اللي بيشوفها بوظت دماغة عالأخر</p><p>ريم :: دي حقيقة يا عادل</p><p>انا :: السؤال بقي انتي كنتي قاصدة فعلا ترجعي تسيبي الباب مفتوح ل اخوكي</p><p>ريم :: الصراحة لا يمكن لانة كان بطل يتحرش بيا وكمان موضوع الكوابيس مبقاش بيجيلي فكنت بدات انسي شوية لكن مكنتش ناسية طبعا اللي عملة فيا</p><p>انا :: مكنتيش ناسية زعل منة وتأنيب ضمير ولا هيجان ؟</p><p>ريم :: الأول كان زعل وتأنيب ضمير لكن حالة الرغبة والهيجان والتفكير في اخويا رجعت يوم ما دخلت عليه وهو نايم وشوفت زبه وهو واقف</p><p>ساعتها افتكرت لما كان بيخليني امسكهولة وادعكة وافتكرت لما كان بيحكة في طيزي وانا في المطبخ</p><p>انا :: اه يعني رجعتي عايزه يعمل فيكي تاني اللي كان بيعملة</p><p>ريم :: يومها حاولت احارب شعوري ده وحتي طلعت عند خالتي علشان مديش لنفسي فرصة ولا له انة يتحرش بيا . خصوصا اننا كنا لوحدنا في الشقة وماما كانت فوق عند خالتي</p><p>انا :: لكن مقدرتيش تشلي منظر اخوكي من دماغك</p><p>ريم :: لا وحتي حصل بالليل حاجة عمري ما كنت عملتها قبل كدة</p><p>انا :: احكيلي بقي حصل ايه</p><p>ريم :: بص يا سيدي</p><p>........</p><p></p><p>بعد ما اخويا جه من بره كانت الساعة تقريبا ستة المغرب وماما كانت طلبت مني اروق الأوضة بتاعتة لقيتة دخل الأوضة وانا بروق السرير وقلع هدومة علشان يغير</p><p>وعلي فكرة اخويا كتير كان بيقلع قدامي عادي ومكنتش ببصلة نهائي بصة جنسية</p><p>يعني بقلع البنطلون ويكون لابس البوكسر بس علي ما يلبس شورت او بنطلون</p><p>دخل وقلع وزي ما يكون كان متعمد يمشي قدامي بالبوكسر بحجة انة بيدور عالشورت اللي قلعة وانا قولتلة اني حطيتة في الغسيل</p><p>شفت زبه واقف واول مره احس برغبة جوايا كبيرة اني عايزة امسكة وادعكو زي ما عملت قبل كدة.. حسيت بسخونية في جسمي</p><p>واعصابي باظت وكسي كان بينفض اوي من تحت</p><p>انا روقت السرير بسرعة وخرجت وانا اعصابي بايظة</p><p>ودخلت اوضتي وقفلت علي نفسي بالمفتاح وانا حاسة ان كل جسمي فاير وحاسة حتي عروق جسمي ببزازي كلهم فيهم احساس غريب وكسي بياكلني اوي</p><p>قعدت عالسرير وانا هايجة اوي ومش قادر ابطل في التفكير في زبه ولقيت ايدي غصب عني بتدخل علي كسي وبدعك في زنبوري اوي</p><p>كنت خايفة افتح نفسي لكن مع ذلك فاكرة اليوم ده كويس اوي</p><p>فضلت ادعك في كسي لغاية ما حسيت انه ورم واحمر اوي وجسمي كلة اترعش وحسيت اني ارتحت وفهمت بعدها دي اسمها الرعشة الجنسية وطبعا نزلت لبن كتير اوي ويومها كنت مرعوبة وخايفة اكون فتحت نفسي</p><p>وكتبت علي جوجل فتحت نفسي</p><p>لكن لقيت ان لو فتحت نفسي المفروض ينزل ددمم مش ماده لذجة شفافة</p><p>رجعت كتبت علي جوجل سبب نزول المياه اللذجة من الكس</p><p>وعرفت ان ده طبيعي وبسبب الهيجان الجنسي</p><p>ومن يومها وانا عرفت طريق العادة السرية وبقيت بستمتع جدا وانا بعملها</p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>..........</p><p>الجزء السادس</p><p>.............</p><p>هنبدأ الجزء ده بحوار بين الكاتب وصاحبة القصة</p><p>.........</p><p>انا :: انتي قولتلي ان اخوكي هو اللي فتحتك صح</p><p>ريم :: اها هو اول حد ناكني</p><p>انا :: طب احكيلي ازاي لحسن كدة القراء هيزهقوا مني ومن التفاصيل الكتير اللي بكتبها</p><p>ريم :: بص انا هقولك بس لازم بردو تعرف هو ازاي اتشجع وناكني وبصراحة انا المرة دي كنت السبب في انه ياخد الخطوة دي</p><p>انا :: ماشي احكيلي بقي</p><p>ريم :: هحكيلك .. بس بشرط انا هموت وتنام معايا صوتي</p><p>انا :: هههههههه انجزي عايز اعرف تفاصيل</p><p>ريم بدأت تحكيلي</p><p>....</p><p></p><p>ريم :: مع مرور الأيام لقيت نفسي بدأت ادخل عالنت واشوف هو طبيعي اللي احنا فيه ده ؟ يعني اخ يتحرش بأخته ويكون بيستمتع بيها واكتشفت ان مش اخويا بس اللي كدة ده كمان فيه قصص جنسية خاصة بالموضوع ده.</p><p>بدأت اقرا كل يوم قبل ما انام قصة عن العلاقات المحرمة اللي بين الأخوات ولقيت نفسي بحس بأثارة رهيبة وبدعك في كسك لغاية ما اجيب عسلي وبعدين انام</p><p>كل ده مكنتش عارفة ان اخويا ميدو بيدخل بالليل يصورني وانا نايمة لغاية ما في ليلة قريت قصة عجبتني اوي وبعد ما عملت سبعة ونص وجبت لبني . لقيت نفسي بفكر في القصة وبطلة القصة اللي كانت بتخرج وهي قاصدة مش لابسة اندر من تحت علشان اخوها يشوف كسها وكانت بتهيجة</p><p>فكرت اني لازم اعمل زي البطلة دي .. وبقي جوايا رغبة غير طبيعية اني اهيج اخويا عليا</p><p>والليلة دي قعلت الأندر وفضلت ادعك في كسي واحط صباعي في طيزي وحسيت بمتعة رهيبة وانا بتخيل اخويا بيبعصني في طيزي</p><p>فضلت سهرانة لغاية الساعة اتنين وانا بقرا القصة وبهيج نفسي وصباعي في طيزي ومش لابسة غير البضي</p><p>وفجاءة حسيت بالباب بيتفتح</p><p>مبقتش عارفة اعمل ايه</p><p>لسة هلبس الكلوت ومفيش حاجة تغطيني ولقيت اخويا هو اللي بيدخل</p><p>عرفت انه رجع لعادتة حسيت بهياج رهيب انه داخل يحسس علي جسمي والمرة دي انا مش لابسة اندر .. يعني كسي هيكون قدام عينة</p><p>استغليت ان الأوضة ضلمة وعملت نفسي نايمة وفتحت رجليا علشان كسي كله يبقي قدام عيون اخويا</p><p>والليلة دي كنت بتمني احس بلمسات ايد اخويا وهو بتمشي علي كسي وكل جسمي</p><p>بدأت ارقب خطوات اخويا وهو بيقرب مني بنص عين لغاية ما بقي قدامي</p><p>غمضت عيوني وكنت حاسة قلبي هيتخلع من مكانة ونفسي ابص في عينة واشوف وشه وهو شايف كسي ل اول مرة .. شايفة من غير اي حواجز او اعاقة ممكن تمنعة من انه يلمسه</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ميدو اول ما قرب خالص من ريم مكنش مصدق اللي عنيه شيفاه</p><p>اختة ريم نايمة من غير اندر</p><p>بدأ الشيطان يوسوس له انها قاصدة تنام كدة وهي عارفة انه بيدخل كل يوم عليها وحاسة... ودي رسالة منها له</p><p>ميدو زبه وقف وضربات قلبه بتتسارع جدا وهو بيقرب من كس ريم اللي كان صغنن ومنفوخ ومفهوش غير شوية شعر خفيف اوي</p><p>ريم فتحت نص عين وشاف ايد اخوها داخلة تحت الشورت بتاعة وبيطلع زبه</p><p>بدأت تشعر بنفض كسها وبتحاول تتمالك انفاسها المتسارعة خوف من انه يكتشف انها بالفعل صاحية</p><p>ميدو مطلع زبه وعيونه بتاكل في كسها علي وعلي ما افتكر انه يطلع الموبايل ويصورها كان فات تقريبا تلات دقايق وهو مش مستوعب اللي اخته فيه ..</p><p>طلع بالفعل موبايله وبدأ يصور اختة اللي لما شافت ضوء الموبايل</p><p>فكرت انه مشغل الكشاف علشان يشوف كسها بوضوح لكنها مكنتش تعرف ولا جه في بالها ان ميدو بيصورها فيديو</p><p>لحظات من المتعة والأثار اللي عايشها ميدو وهو مش مصدق ابدآ انه شايف كس ريم قدامة</p><p>وبدأ يفكر انه يحاول يلمس كسها بأيده ويوثق اللحظات دي بالكاميره</p><p>وفعلا بدأت ايده تروح لكس ريم وعيونه كل لحظة تروح ليها علشان يطمن انها نايمة.. لغاية ما طرطيف صوابعة لامست انتفاخ كسها</p><p>حصلت هنا كهربا داخليه وشعور بمتعة لا يمكن حد يتصورها لريم</p><p>وهي حاسة بطراطيف صوابعة بتمشي ببطئ علي لحم كسها</p><p>نفض وحرقان وشهوة اتملكت منها .. وكانت النتيجة انها اتحركت حركة خفيفة .. فتحت المجال له اكتر انه يوصل بصوابعة ل اكبر قدر ممكن</p><p>ميدو هايج جدا وصوابعة بتمشي ببطي لغاية ما وصلت لبين فخادها وتحت كسها ولاحظ ان صباعة بقي مبلول من افرزات الأثارة اللي نازله من كسها... وده زود من اثارة ميدو وبدأ يحرك صباعة براحة جدأ محاول انه يدخلة بين شفرات كسها</p><p>وريم تحت ايدو بتتمني ترفع له رجليها وتقوله ارحم عذابي .. ودخله في كسي التعبان اووووي</p><p>لحظات وكان فيه صوت رجلين في الصاله</p><p>بسرعة ميدو قفل الكاميره واتمشي علي طرطيف صوابعة لغاية الباب بتاع الأوضة وحط ودنة عالباب .. سمع صوت قفل باب الشقة</p><p>فتح الباب فتحة بسيطة جدآ .. شاف مامتة راجعة من الصالة داخلة اوضتها</p><p>ميدو فتح باب الأوضة وخرج بسرعة وقفلة براحة وراح بسرعة</p><p>علي اوضتة كان خايف لمامتة تاخد بالها انه مش في اوضتة وتكتشف اللي بيعملة</p><p>وريم كانت في حالة هياج فظيعة</p><p>بعد ما ميدو راح الأوضة بتاعتة بقت عمالة تتدعك في كسها وتفعص في بزازها وهي سرحانة في لمسات ايد اخوها لكسها</p><p>وميدو في الأوضة بتاعتة بيتفرج علي الفيديو الصغير اللي صوره وهو بيدعك في زبه لغاية ما جاب لبنة وحس بأرتياح .. ونام</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>تاني يوم ريم صحيت الصبح مبسوطة رغم انها منمتش ساعتين</p><p>علي بعض لبست هدوم المدرسة</p><p>وخرجت فطرت مع مامتها واخوها</p><p>وحنين نزلت بعد ما خلصو فطار ومشيو مع بعض</p><p></p><p>بعد المدرسة كان فاضل لسة ساعتين علي ميعاد مامتها علي ما تيجي .. دخلت اوضتها وغيرت هدومها ولبست قميص بناتي متعودة تلبسة في البيت احيانا لما بيكون الجو حر وبتكون لابسة تحت منه شورت فيزيون</p><p>لكنها ملبستش المرة دي الشورت واكتفت انها تلبس بس الأندر</p><p>يعني محاولة منها لتهيج اخوها عليها زي ما قرت في القصة</p><p>وفعلا خرجت وكان ميدو جه من مدرستة</p><p>فتحت التليفزيون وقعد علي كنبه الأنتريه رجل في الأرض ورجل متنيه علي الكنبه وفخادها وكلوتها باينين قدام عين اخوها اللي كان في اللحظة دي في الأوضة بتاعتة بيغير هدومة</p><p>ميدو غير هدومة وخرج لقي اختة قاعده قدامة فاتحة رجليها والكلوت الأبيض باين من بين فخادها .. المنظر خلي زبه وقف</p><p>وفضل متنح عنيه جوه فخادها</p><p>ريم :: اوعي كدة ولا كدة عايزة اتفرج</p><p>ميدو :: معلش مخدتش بالي . انا هروح اعمل شاي . اعملك معايا</p><p>ريم :: لا انا لسة مكلتش</p><p>ميدو :: خلاص اعملك سندوتش معايا وشاي</p><p>ريم :: ايه الكرم ده ؟ من امتي</p><p>ميدو :: من هنا ورايح يا عسل.. يلا هروح انا</p><p>ميدو دخل المطبخ علق عالشاي وعمل سندوتشات له ول اختة</p><p>وخرج حط الشاي علي طرابيزة الأنتريه وقعد قدام اختة علشان يملي عينه اوي من فخادها</p><p>لكن ريم نزلت رجليها وقعدت عدل</p><p>اكلت ورجعت تاني رفعت رجل متنية عالكنبه وفي ايدها كوباية الشاي</p><p>في الوقت ده كان البوكسر بتاع ميدو اتغرق سيلان من هيجانة علي ريم... اللي هي اصلا هايجة عليه وبتحاول تسخنة عليها اكتر واكتر</p><p>بعد ما شربت الشاي قامت واخدت الكوبات والصنيه وراحت المطبخ</p><p>علشان تغسلهم وتغسل الأطباق اللي كانت في المطبخ من بالليل</p><p>شوية وميدو دخل وراها المطبخ</p><p>واقف من بعيد يراقب طيازها وهي بتتحرك شمال ويمين وايده ماسكة الفون وبيصور</p><p>ريم :: ايه يا ميدو عايز حاجة من هنا</p><p>ميدو :: اه انا انا . ايوه عايز اشرب شاي تاني .. حاسس ان الكوباية اللي عملتها مكيفتنيش</p><p>ريم :: تعالا خد البراد واعمل لنفسك انا ايدي مش فاضية</p><p>البراد في المطبقية وميدو ماصدق انها قالت له تعالا خدو</p><p>استغل انها ميديلة ضهرها بسرعة طلع زبه من الشورت وخطاه بالتيشريت وراح لاذق من ورا في طيز ريم وبيمد ايدو علشان ياخد البراد</p><p>ريم رجعت رجعة بسيطة بطيزها لورا علي زب اخوها اللي كان فاضله تكة ويلمس خرم طيزها من شدة ماكان واقف</p><p>اخد البراد وادهولها ملتة من الحنفية ماية وادتهولة راح حطة عالبوتجاز</p><p>ميدو :: فين الكوبايات</p><p>ريم :: بصوت ممحون .. تعالا خد من المطبقية كوباية</p><p>ميدو حس من طريقة اخته في الكلام انها عيزه يتحرش بيها</p><p>وجه في دماغة يجس نبضها</p><p>وراح وقف وراها تاني وهو بياخد الكوباية ولذق فيها من ورا</p><p>بس المرة دي مخدش الكوباية ومش .. فضل ذانق فيها ومخل زبه اوي في طيزها وبقي عمال يزوقة وهي ولا حتي بصت له</p><p>سيباه يعمل في طيزها اللي هو عايزه</p><p>حط الكوباية علي رخامة المطبخ وراح راجع ليها تاني وحضنها من ورا وزبه راشق في طيزها</p><p>ريم :: ميدو . لا يا ميدو .. لا لا .. ماما زمانها جاية</p><p>طريقة ريم في رفض ميدو للي بيعملة مايعة .. وسايبة نفسها له</p><p>وميدو خلاص اتأكد ان ريم عيزاه زي ماهو عايزها</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>وراح رافع القميص بتاعها لقوق ولذق فيها وزبه داخل في اللاندر معدي بين الفلقة وايده عمالة تشدها عليه</p><p>مفيش اي مقاومة منها له بالعكس</p><p>حتي الرفض بالكلمات مبقاش ليها وجود وطيزها اللي زي الملبن خلت زبه حديد</p><p>راح منزل بأيدو الأندر بتاعها ولذق فيها تاني</p><p>ريم حست بسخنية زب اخوها علي طيزها سندت بأيدها عالمطبخ وهي بتعض في شفايفها</p><p>كان ميدو فاتح طيزها بأيده وراس زبه علي خرم طيزها الصغنن</p><p>وبقي عمال يحاول يدخلة ويحضن ويزوق فيها زبه لغاية ما مستحملش وزبه جاب لبنه علي طيزها</p><p>ومسح زبه بحتة من المطبخ وصب الشاي وخرج</p><p>ريم لبست الكلوت بتاعها وطيزها غرقانة باللبن والغريب انها مكنتش مضايقة زي قبل كدة.. بالعكس دي فضلت واقفة وسانده ضهرها المطبخ وهي مبتسمة وسعيدة</p><p>وبعدين كملت غسيل الأطباق وراحت بعد ما خلصت اوضتها</p><p>لبست شورت علي الكلوت ونامت</p><p>وميدو دخل الأوضة بتاعتة نام علي ضهره وهو بيفكر في طيز اختة البيضة اوي واللي عاملة زي الچيلي من كتر ما كانت طرية ومش مصدق انه جاب لبنة في طيزها وهي ممنعتوش نهائي</p><p>وقال في باله انها خلاص بقت تحت طوعة وهيقضي كل ليلة معاها</p><p>الساعة تلاتة ونص يسرا جت من الشغل وهي منهكة من التعب</p><p>حطت الشنطة والمفاتيح بتوعها جنب التليفزيون وقعدت شوية ترتاح علي كنبة الأنترية.. وبعدين قامت علي اوضتها غيرت هدومها ولبست جلبية خفيفة بيضة شبه شفافة وخرجت</p><p>راحت المطبخ عملت لقمة وكوباية شاي وخرجت وهي بتاكل جالها اشعار رساله</p><p>بعد ما خلصت بقت بتتكلم رسايل عالفيس وهي مبتسمة</p><p>شوية قفلت الفيس وقامت تنام ساعتين</p><p></p><p>الساعة ستة يسرا خرجت كانت ريم قاعدة في الصالة بتعمل شوية قفلت الفيس وقامت تنام ساعتين</p><p></p><p>الساعة ستة يسرا خرجت كانت ريم قاعدة في الصالة بتعمل واجب المدرسة</p><p>يسرا :: ايه يا حبيبتي عاملة ايه في المدرسة</p><p>ريم :: تمام يا ماما</p><p>يسرا :: مستر شريف كلمني من شوية وفرحان بيكي اوي</p><p>ريم :: فرحان بيا ؟ اشمعني</p><p>يسرا :: يعني بيقولي انك كويسة معاه وشاطرة وكدة يعني</p><p>ريم :: هو انا من امتي مكنتش شاطرة ؟</p><p>يسرا :: ديما شاطرة ياقلبي .. اومال اخوكي ميدو لسة نايم</p><p>ريم :: لا ده نزل من نص ساعة</p><p>يسرا :: محدش مخوفني غير ميدو .. لا بشوفة بيذاكر ولا بيتنيل علي عينة</p><p>ريم :: انا هقوم اعملي كوباية شاي</p><p>اعملك معايا</p><p>يسرا :: ياريت لحسن دماغي مصدعة عالأخر</p><p>ريم دخلت تعمل شاي</p><p>جرس الباب ضرب</p><p>يسرا :: ريم شوفي مين عالباب</p><p>ريم راحت فتحت الباب</p><p>حنين . اتفضلي</p><p>حنين :: طنط يسرا هنا</p><p>ريم :: اه جوه في حاجة ولا ايه</p><p>حنين :: ماما تعبانة اوي ومش عارفة مالها وباب مش موجود واخويا نزل من ساعة</p><p>ريم :: ماما .. ماما</p><p>يسرا :: ايه ياريم في ايه</p><p>ريم :: حنين بتقول طنط سعاد تعبانة اوي</p><p>يسرا قامت بسرعة .. ياساتر **** . مالها مامتك يا حنين</p><p>حنين :: مش عارفة يا طنط زي ما تكون متخشبه وقافلة بوقها وعرقانة اوي وبكلمها مش بترد وحتي جسمها ساقع</p><p>يسرا :: يالهوي ده كدة غيبوبة سكر.. اوعي خلينا اطلعلها بسرعة</p><p>يسرا لبست شبشبها بسرعة وطلعت جري حتي من غير ما تاخد بالها انها لابسة جلبية خفيفة</p><p>ولا حتي حطت ايشرب علي راسها</p><p></p><p>وريم اخدت جلبية وايشرب ( طرحة ) من بتوع مامتها وطلعت وراها وادتهملها</p><p>يسرا :: انزلي بسرعة هاتي باكو عصير يا حنين</p><p>حنين نزلت جري جابت باكو عصير وادتة ليسرا</p><p>يسرا :: افتحي معايا بوق مامتك يابت... يسرا وحنين فتحوا بوق سعاد وحطو الشفاطة في بوقها ويسرا بدأت تدوس بشويش عالعصير وبيشربو سعاد غصب عنها.. لغاية ما علبة العصير تقريبا اكتر من نصها خلص</p><p>وبدأت سعاد تفوق بعد ما شربت العصير</p><p>حنين كانت واقفة معيطة والكل مرعوب</p><p>ريم بعد ما اطمنت علي خالتها افتكرت انها سايبة البراد عالنار . نزلت جري كان ميدو جه من بره</p><p>ميدو :: انتو كنتو فين جيت من بره لا لقيتك ولا لقيت ماما</p><p>ريم :: خالتي كانت تعبانة جاتلها غيبوبة السكر وماما طلعت جري تشوفها ونسيت وطلعت بالجلبية الشفافة وانا طلعت ادتلها جلبية تقيلة</p><p>ميدو :: وهي عاملة ايه دلوقت خالتي</p><p>ريم :: فاقت الحمد *** ماما بعتت حنين جابت ليها عصير وشربوها وفاقت</p><p>ميدو :: طب كويس يعني ماما دلوقت فوق عند خالتي</p><p>ريم :: اه</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ميدو راح شدد ريم من ايدها واخدها في حضنة وشفايفة راحت علي شفايفها وهات يابوس ومص في شفايفها وايدو ماسكة في طيزها عمال يفعص فيهم</p><p>ريم بتحاول تبعد عنه وهي بتبص وراها وتقوله ماما هتنزل يا ميدو .. ماما . لا لا يا ميدو</p><p>لكن ميدو قافش فيها وبياكل في شفايفها وايده رايحة جاية علي ضهرها وطيزها لغاية ما ريم حست بزب ميدو علي كسها</p><p>ساحت وجسمها ساب وبقت في ايده زي العجينة .. وايدها راحت علي وسطة</p><p>اخدها ونيمها علي كنبه الأنتريه ونام فوق منها وبأيده من تحت نزلت سوستة بنطلونة وطلع زبه</p><p>وبقي خابط في كسها</p><p>نزل بجسمة ووسطة فوق اختة وشايفة عمال تبوس فيها .. ووسطة من تحت شغال ينزل ويضغط بزبه علي كسها</p><p>مش شبعان من شفايفها بوس وايدها راحت حضناه وضماه ليها</p><p>وفتحت له رجليها علشان يحك زبه في كسها اكتر</p><p>ميدو من الهيجان علي اختة نزل علي كسها وقلعها الشورت وراح بشفايفة علي كسها من فوق الأندر</p><p>يبوسه ويشمة وريم بتتأوه وايدها علي وشها وسنانها بتعض في شفايفها من المتعة</p><p>ولسة ميدو هيقلعها الأندر علشان يبوس ويلحس كسها</p><p>جرس الباب ضرب</p><p>ميدو قام منفوض وريم بسرعة البرق كانت قايمة بتلبس الشورت بتاعها .. وراحت فتحت الباب</p><p>كان ميدو دخل الأوضة بتاعتة</p><p>وخرج بعد شوية</p><p>ميدو :: خالتي عاملة ايه دلوقت</p><p>يسرا :: بقت كويسة الحمد *** .. مش المفروض تطلع تطمن عليها</p><p>ميدو :: مانا كنت لسة هطلع اشوفها</p><p>يسرا :: ماشي .. استني . خد الأول هات عيش فينو ولنشون وست بيضات</p><p>ميدو :: ماشي هطلع اطمن عليها وهنزل اشتري الحاجات دي</p><p>ميدو اخد من مامتة الفلوس ومشي وريم دخلت اوضتها فتحت تليفونها وبقت هي كمان مدمنة قصص جنسية لكن جه في بالها تتفرج علي مقطع جنسي</p><p>فتحت اليوتيوب وفضلت بتاع ساعة تدور علي افلام جنسية لكنها فشلت في الحصول علي فيلم وكانت الفيديوهات اللي بتظهر ليها بوس واحضان ومكنتش تعرف طريق المواقع الأباحية</p><p></p><p>مشهد بين الكاتب وصاحبة القصة</p><p>انا :: ايوة بقي هو ده الكلام</p><p>ريم :: ههههههههه اي خدمة .. مش هتنكني صوتي بقي</p><p>انا :: هو انتي مش عاتقة .. عايزة تتناكي صوتي كمان</p><p>ريم :: بص ياعادل انا مفيش حاجة في الجنس معملتهاش انا عندي عشرين سنة اه لكني اتناكت بكل الطرق وبكل الأشكال اللي تتخيلها</p><p>انا :: اللي هو ازاي بقي</p><p>ريم :: اقصد بعد ما اخويا فتحني</p><p>وعرفني طبعا طريق الفيديوهات ازاي اجيبها وادخل علي مواقع ايه</p><p>اتعلمت السكس علي اصولة . ده غير واحد اتعرفت عليه عمري ما هنساه</p><p>انا :: واحد مين وايه حكايتة ده كمان</p><p>ريم :: واحدة واحدة عليا يا دولة.. هحكيلك كل حاجة متبقاش مستعجل اوي كدة</p><p>انا :: تعرفي انا مش مصدق لغاية دلوقت ازاي واحدة عندها عشرين سنة وبالخبرة دي كلها</p><p>ريم :: دوله احنا اتفقنا علي ايه ..انا شرموطة وبحب يتقالي كدة</p><p>انا :: طيب يا شرموطة. بردو لسة معرفتش اخوكي فتحك ازاي</p><p>ريم :: قلب الشرموطة انت يا دوله.. هحكيلك</p><p>.......</p><p>بعد ما الحياه بقت بيني وبين اخويا .. بقينا كل ما ماما متكنش موجوده ينام معايا ويخليني امص زبه .. ويحط زبه علي طيزي ويفضل فوقي ويحك زبه فيا لغاية ما يجيب لبنة عليا</p><p>وكان بيشغلي افلام سكس ويخليني اعمل معاه زي الأفلام وخليتة يعلمني ازاي ادخل اجيب الافلام دي وعرفت اني كنت عبيطة لما كنت بدور عليها في اليوتيوب ..</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>اخويا خلاني خبره وشرموطة كبيرة معاه . وفضلنا علي كدة بتاع شهرين ويمكن اكتر .. ومع الوقت قدر انه يدخل زبه في طيزي . كان بيحط زيت علي زبه وعلي خرم طيزي لغاية ما قدر يدخلة فيا</p><p>كنت في الأول بتوجع اوي ورفضت انه ينكني في طيزي . لكنة فضل ورايا لغاية ما خلاني حبيت ده اووي ومبقتش بتوجع بالعكس كنت انا اللي بطلب منة ينكني في طيزي ويجيب فيها لبنة</p><p>وبعد شهرين .. في ليلة جالي الأوضة زي ما متعود وانا كنت مستنياه وحاطة برفوم حلو متزوقة له كأني متزوقة لجوزي</p><p>وكان يوم خميس وصابح الجمعة</p><p>دخل في الميعاد اللي بيدخل فيه كل يوم لقاني لابسة قميص من قمصان ماما كنت سرقاه من دولابها .. وكنت محوشة فلوس واشتريت كلوتات حلوه . لبست له في الليلة دي كلوت فتلة</p><p>هو اول ما دخل شافني بالمنظر ده</p><p>راح قالع كل هدومة وطلع جنبي عالسرير</p><p>ميدو :: اووووف ايه يابت ده</p><p>ريم بدلع :: ايه ؟ وحشه</p><p>ميدو :: وحشة ايه .. انتي فرسة .. معقوله انتي اختي</p><p>ريم :: تؤتؤ .. انا مش اختك</p><p>ميدو :: قرب منها وعيونه علي بزازها وجسمها اللي عامل زي الشمع .. اومال انتي مين</p><p>ريم :: انا مراتك . حبيبتك .. اللي مستنياك تيجي من الشغل وتريحني</p><p>ميدو :: مراتي ؟ ومن الشغل ؟</p><p>ريم :: بصوت كله مياصة ومحن .. اه انا عايزة الليلة اتخيلك جوزي وجاي من الشغل لقتني مستنياك وعايزك تريحني</p><p>ميدو :: اوووووف .. تصدقي احلي تخيل</p><p>وراح مقرب منها وشفايفة لامست شفايفها وهي بتنام ميدو بينام معاها وايدها لفت حوالين رقبته واخدتة شفايفة بين شفايفها</p><p>اختلطت انفساسها بأنفاسها والقبلات الساخنة بقت هي حديثهم وايده راحت علي بزازها من فوق القميص .. يقفش فيهم</p><p>ريم :: ميدو .. انا عايزه زبك في كسي</p><p>ميدو :: يالهووووي .. ايه المحن ده .. زبي وقف عليكي نار</p><p>ريم :: عايزة اتناك منك يا ميدو . خلاص كسي وجعني اوي</p><p>ميدو فتح رجل ريم وحط زبه من فوق كسها وبقي عمال يحكة فيها</p><p>كأنة بينكها وريم حضناه</p><p>اححححح اححححححح . اووووي اووووي يا ميدو .. حك زبك في كسي اووووي</p><p>ميدو :: شفايفة بتمص شفايف ريم بكل رومانسية</p><p>حاسة بزبي علي كسك .. هااااا .. حاسة بيه ياريم</p><p>ريم بدلع :: .. ايوووه.. هموت ويدخل في كسي بقي .. مش قادرة يا ميدو</p><p>ميدو :: انتي بنت ياقلبي ومينفعش</p><p>ريم :: طب انزل الحس كسي .. حاسه فيه نار طالعة منه</p><p>ميدو قام من فوق اخته. و نزل بين فخادها وقرب من كسها اللي كانت عاملة له سويت ومجهزاه ل اخوها</p><p>قرب عليه بشفايفه ولصباعة باعد الكلوت عن كسها وراح بايسه بوسه رقيقه</p><p>ريم بتتلوي تحت منه</p><p>الحس كسي يا ميدو . الحسه بقي مش قادرة</p><p>بصوابعه فتح شفرات كسها ودخل طرف لسانه وبدأ في تحريكة بشويش وبطئ علي كسها وريم هاجت وبقت عمالة تطلع بوسطها لفوق وتنزل وايدها بتفعص في بزازها بكل هيجان وراسها كل شويه ترفعها تبص عليه وتنام تاني وهي بتترجاه يلحس اوووي</p><p>ميدو بدأت دمااغة توزه في انه يجرب يدخل صباعة في كسها</p><p>ريم :: احححح. احححححح . مش قادرة يا ميدو.. مش قادرة خلاص .. كسي .. اي اي . دخل لسانك في كسي ... نار مولعة فيا .. اووووووف اووووووف</p><p>مع هيجان ريم تحتة وصوت اهاتها الممحونة وحركة وسطها اللي كان طلع نازل علي لسانه بكسها ميدو قام وراح مقلعها الكلوت خالص ورفع وسطها لفوق</p><p>وحط تحت ضهرها فوق طيزها مخده</p><p>ونزل تاني بلسانة يلحس خرم طيزها</p><p>احوووووو احووووووو .. ايوه . ايووه يا ميدو.. يلا بقي .. حط زبك في طيزي .. نكني يا ميدو مش قاااادرة حرام عليك</p><p>ميدو قام ورفع رجليها لفوق .. وريم راحت بأيدها ماسكة رجليها علشان اخوها يعرف يدخل زبه في طيزها</p><p>تف علي راس زبه وعلي ايده وحط علي خرمها .. وراح داخل بجسمة وهو ماسك زبه وحطه علي خرم طيزها</p><p>وبدأ يدخله براحة</p><p>احححححح .. ادخل بابن الوسخة .. اووووف .. ايووووه ..ايووووه . دخل اهوو ... اااااااه</p><p>زب ميدو دخل في طيزها وهي ماسكة رجليها له</p><p>وبدأ ميدو في سحب زبه من طيزها ويرجع يدخلو براحة</p><p>كماااااان . كماااااان .. حلووووو اوووووي</p><p>ياخرررابي .. مش قااادرة ... كسي بيحرقني اووووي</p><p>ميدو شغال ينيك في طيز ريم براحة وبعدين شاله وريم طلبت منه يقوم يحطة في طيزها وهي مفلئسة له</p><p>ريم فلئست ل اخوها ونامت علي وشها وهي رافع له طيزها</p><p>وميدو وقف علي ركبه وراها وراح ماسك زبه وحطه علي خرم طيزها</p><p>لكن في اللحظة اللي بيروح بجسمه ناحيتها وهو ماسكها من جناب طيزها</p><p>زبه اتزفلط وانزلق لتحت مع ضغط ميدو ناحية طيز ريم بزبه كان زبه دخل بالغط بكل قوه داخل كسها</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم شهقت من المتعة والوجع وهي بتقوله</p><p>بخوف .. دخل في كسي دخل في كسي</p><p>ميدو بسرعة شال زبه من كسها وكانت الصدمة</p><p>خيط من الدماء نازل من كسها وزبه مليان بدماء شرفها</p><p>حاله من الصدمة والخوف والهلع علي وش ميدو اللي لطم علي وشه</p><p>وريم قامت تبص وهي مش مصدقة ان شرفها نتيجة هيجانها وهيجان اخوها في لحظة ضاع</p><p></p><p>ريم :: ودي بقي ياعدولتي قصتي مع فتح اخويا ليا</p><p>عادل :: طب اللي حصل ليلتها ايه ؟</p><p>علي كلامك حسيتو بالندم</p><p>ريم :: حرفيآ احساس ميتوصفش من خوف وندم ورعب من اللي جاي بعدين</p><p>لكن اللي حصل بعدها في نفس الليلة كان صدمة بالنسبة ليا ول ميدو</p><p>انا :: اكتر من كدة ؟</p><p>ريم :: ميدو بعد ما فتحني وانا كنت بلطم علي وشي وبعيط كان خايف لصوتي يطلع بره وماما تسمعني وفضل يترجاني اسكت</p><p>وقالي انه هيتصرف وسمع علي االنت علي عمليات التجميل.. ولكن انا كنت منهارة فعلا من العيط .. ده شرفي اللي راح بردو</p><p>لبس هدومة وهو بيخرج من الأوضة شاف ماما واقف بقميص نوم شفاف علي باب الشقة مع واحد كان حضنها بس لان نور الصالة كان مطفي معرفش هو مين .. فضل ميدو واقف ورا الباب لغاية ما الراجل مشي وماما راحت علي اوضتها</p><p>ميدو خرج من الأوضة بعد ما ماما دخلت اوضتها وفضل حوالي عشر ايام في الأوضة بتاعتة لا بيروح مدرسة ولا بيكلمنا وانا كنت خايفة ومرعوبة انا كمان</p><p>وماما كانت هتتجنن ايه اللي حصلنا مرة واحدة</p><p>انا :: طب وبعد كدة</p><p>ريم :: الهيجان والقصص والأفلام خلتنا نرجع نمارس الجنس مع بعض بس المرة دي معاشرة كاملة .. لاني خلاص اللي كنت خايفة عليه مبقاش موجود .. شرفي</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>............</p><p>الجزء السابع</p><p>...........</p><p>بعد مرور عشر ايام من فتح ميدو لكس اخته ورؤيته لماماتة وهي مع واحد غريب في الشقة</p><p>ميدو كان حابس نفسة في الأوضة</p><p>لا بيروح مدرسة ولا بيقابل صحابه حتي هيثم ابن خالتة حاول اكتر من مرة يكلمة في التليفون وكان تليفونة مقفول ونزل له كتير لكنة كان بيتحج بالمرض والتعب</p><p>مامتة حاولت معاه كتير تحاول تعرف مالو فيه ايه لكنة كان بيقول انه تعبان ومش قادر يتكلم</p><p>ومن الناحية التانية ريم كمان تعبانة نفسيا وخايفة من ساعة اللي حصل.. خايفة تتفضح ومامتها تعرف اللي فيها لكنها في نفس الوقت كانت غير ميدو . اكثر تماسكآ .. يمكن علشان ميدو مقالش ليها يومها علي مامتة</p><p>لكن بدأ ميدو يخرج من حالة الأنعزال اللي هو فيه بفضل اصحابة اللي صممو انهم يقابلوه وفعلا راحو له البيت وطلبو من مامتة تسمحلهم انهم يخرجو ميدو معاهم.. ومامته طبعآ ما صدقت</p><p>يمكن فعلا صحابة يعرفو يخرجوه من الحالة اللي كان فيها</p><p>يسرا من ناحية تانية كانت ديما بتحاول تتكلم معاه وتحاول تفهم ايه اللي جرالة مرة واحدة</p><p>من كتر الحيرة اللي كانت فيها يسرا حكت ل اختها سعاد</p><p>وسعاد قالت ليها ان دي عين وانة اكيد محسود او ممكن يكون ملبوس وعايز يتقري عليه</p><p>رغم ان يسرا متعلمة الا انها صدقت كلام سعاد اختها وبقت بتجيب بخور وتقرا عليه</p><p>لكن ميدو مخرجش من الحالة اللي كان فيها غير بفضل صحابه</p><p>اللي فضلو وراه وبقوا بيخرجو معاه .. و واحدة واحدة ميدو رجع لطبيعتة</p><p>لكن اللي كان مسيطر علي تفكيرو</p><p>مين اللي كان مع ماما ده ؟</p><p>وبدأ يفتكر ان موضوع قفل الباب اتكرر اكتر من مرة في وقت متأخر من الليل ... وانه كل ما يخرج بشوف مين كان بيشوف مامتة وهي راجعة ولابسة قميص نوم</p><p>وداخلة اوضتها .. مع التفكير قدر كمان يلاحظ ان في كل مرة يحصل الموقف ده كان بيكون يوم الخميس</p><p>ربط كل الاحداث ببعض وعرف ان مامتة بتخون ابوه في شقتة وعلي سريرة .. وليه يوم الخميس بالذات؟</p><p>علشان طبعآ تاخد راحتها مع الشخص ده ويكون معندهاش شغل تاني يوم وهتنام براحتها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو رجع لحياتة الطبيعية وحاول ينسي موضوع امة لكن الموضوع ده مكنش بسهولة قادر بشيلة من دماغة وحط في دماغة انه يوم الخميس هيراقب مامتة خصوصا بعد ما يدخل اوضتة ويشوف هي بتستقبل مين في اوضتها وبتخون باباه مع مين</p><p>طبعا ريم كانت هي كمان عايزة تتكلم مع اخوها في اللي حصل بينهم وتشوف كلامة اللي قالو ليها يومها ده حقيقي ولا كلام كان بيحاول يهديها بيه</p><p>في يوم بعد ما ريم رجعت من المدرسة ودخلت غيرت هدومها ميدو جه من المدرسة ودخل غير هدومة</p><p>ريم دخلت له الأوضة وقعدت علي السرير بتاعة وهو بيغير ومديها ضهره</p><p>لف لقاها قاعده وفيه كلام باين علي وشها عايزة تقوله</p><p>ميدو :: ايه ياريم ؟ حاسس انك عايزة تتكلمي في اللي حصل بينا</p><p>ريم بخجل وراس مكسورة وصوابعها بتنغز في المرتبة</p><p>ريم :: بصراحة اه يا ميدو</p><p>ميدو :: انا عارف انتي عايزة تتكلمي في اللي حصل بينا .. بس متخفيش ..</p><p>ريم :: مخفش ازاي بقي .. يا ميدو انت مش عارف احنا عملنا ايه</p><p>ميدو قعد جنبها علي طرف السرير قرب منها وايده مسكتها من خدها ورفع وشها</p><p>تفتكري انا هرضي انك تتفضحي؟</p><p>صدقيني الموضوع ده انا هحله</p><p>ريم :: امتي وازاي .. انا دخلت علي النت وعملت بحث علي العمليات دي ولقيت انها بتحتاج فلوس كتير</p><p>ميدو :: حبيبتي احنا مش هنعملها دلوقت</p><p>ريم :: اومال امتي</p><p>ميدو :: ريم انتي لسة صغيرة .. لسة في تانية اعدادي واكيد مش هتتجوزي دلوقت .. انتي لسة هتخلصي اعدادي وثانوي وجامعة</p><p>اكون انا اشتغلت وعملت فلوس وهعملك العملية قبل ما تتجوزي</p><p>انتي متخيلة يا عبيطة اني هسيبك</p><p>ريم :: انا مرعوبة وخايفة اوي يا ميدو..</p><p>ميدو اخد ريم في حضنة وضمها</p><p>مش عايزك تخافي .. انا اللي عملت كدة فيكي وانا اللي هصلح الغلطة دي .. مش عايزك تخافي طول مانا عايش</p><p>ريم الدموع نزلت من عينها وهي في حضن اخوها</p><p>ميدو :: لا لا علشان خاطري متعيطيش .. ومسح بأيدو دموعها وقرب منها بشفايفة وراح بايسها في شفايفها</p><p>ريم قامت ومسحت دموعها وراحت المطبخ وميدو راح وراها</p><p>ميدو :: بتهربي مني ليه بقي</p><p>ريم :: مش بهرب يا ميدو</p><p>ميدو قرب منها ومسكها من وسطها وهي مديالة ضهرها .. ولفاها ناحيتة وبقي وشها ناحية وشه .. طب فكيها بقي</p><p>ريم :: ماشي يا ميدو .. بس اوعدني انك هتعملي العملية دي</p><p>ميدو :: يابت انتي هبلة .. انتي اختي مش حد من الشارع .. يعني فضيحتك هي فصيجة ليا حتي لو مش انا اللي عملت ده</p><p>ريم ابتسمت وحضنت اخوها وحست بالراحة من كلامة</p><p>ميدو :: قوليلي بقي لو انا دلوقت جوزك ولسة جاي من الشغل</p><p>هتعمليلي ايه</p><p>ريم :: ابتسمت وبصت في الأرض</p><p>ميدو :: يابت مش قصدي قلة ادب</p><p>مع انة نفسي .. انا اقصد الأكل</p><p>ريم :: مأنا بسخن بطاطس وفراخ لينا</p><p>ميدو :: طب بسرعة بقي علشان ميت من الجوع</p><p>ريم :: حاضر .. بسخن الاكل</p><p>ميدو :: خلاص وانا هروح اوضتي اعمل حاجة وانتي لما تخلصي اندهيلي</p><p>ميدو خرج ونسي التليفون بتاعة علي رخامة المطبخ</p><p>جه اشعار رساله واتس .. بصت علي الأشعار لقت رساله من حنين العشق .. وفي الأشعار انا هنزل الساعة 8 نتقابل في المكان بتاعتنا</p><p>ريم وقفت شوية تفكر في الرسالة واتأكدت طبعا ان اخوها مظبط مع حنين بنت خالتها</p><p>ريم اخدت الفون ودخلت لميدو فتحت الباب لقت اخوها مشغل الكمبيوتر وبيتفرج علي فيدو مخدتش بالها منه لكن كان باين انه فيلم سكس اول ما شافها ايدو بسرعة راحت علي زرار الباور بتاع الكمبيوتر وطفاه</p><p>ريم استغربت جدآ من تصرف اخوها</p><p>ريم :: ايه ؟ عملت كدة ليه</p><p>ميدو :: فكرتك ماما دخلت عليا</p><p>ريم :: ممممممم.. ماشي .. خد تليفونك .. حنين بعتتلك رساله وبتقولك تتقابلو في نفس المكان</p><p>ميدو بصلها وهو متنح وريم حطت الفون قدام الكمبيوتر وراحت تلحق الأكل قبل ما يشيط</p><p></p><p>.... مشهد من شغل يسرا ......</p><p>يسرا :: ادخل</p><p>فاطمة :: ايه قربتي تخلصي</p><p>يسرا :: لا لسة شوية . وبعدين لسة باقي ساعة ونص علي ما نمشي</p><p>فاطمة :: اها .. ماشي</p><p>يسرا :: مالك .. في ايه</p><p>فاطمة :: بصراحة كدة وليد عازمنا علي غدا بعد الشغل وطلب مني اقنعك</p><p>يسرا :: انتي بقي جاية علشان كدة</p><p>فاطمة :: ايوة . وعلي فكرة هو عزمنا بمناسبة عيد ميلادة وقالي ان ملوش حد يشاركة اللحظة دي</p><p>يسرا :: يا حنينة .. اه وايه كمان</p><p>فاطمة :: بتتريقي .. ماشي يا ستي</p><p>ها قولتي ايه</p><p>يسرا :: قولت لا</p><p>فاطمة :: لا ليه ؟ نفسي افهم</p><p>يسرا :: علشان لا انا ولا انتي المفروض نتغدا او نخرج مع حد منعرفوش</p><p>فاطمة :: منعرفوش ؟ استني بس</p><p>ده زميلنا في الشغل علي فكرة مش حد من الشارع</p><p>يسرا :: اقصد انه مش قريبا او حد ينفع نخرج معاه .. انا وانتي متجوزين وسمعتنا ممكن تتلمس لو حد شافنا معاه في مكان تاني غير الشغل</p><p>فاطمة :: علي فكرة انتي تفكيرك رجعي اوي .. محدش فيه حد بيفكر كدة علي فكرة</p><p>يسرا :: اه يعني انتي لو جوزك عرف انك هتتغدي مع زميلك في الشغل عادي ؟ او حد شافنا ووصله انك خرجتي مع زميلك عادي</p><p>فاطمة :: اه عادي طبعا . احنا هنتغدي في مكان عام .. مش هبقابلني في مكان مشبوه . ولعلمك انا اصلا اتصلت بمحمد وعرفتة</p><p>تليفون يسرا رن</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>يسرا :: الو مين .. ايوة ازيك ياعم سعيد .. دلوقت ؟.. طيب ماشي روح انت عالبيت وانا هتصل بميدو ابني دلوقت واخليه</p><p>يقابلك تحت وانت اعمل شغلك وقبل ما تخلص هكون جيت واي حاجة هتشتريها هبقي احاسبك عليها</p><p>ماشي .. سلام ياعم سعيد</p><p>فاطمة :: مين عم سعيد ده</p><p>يسرا :: ده السباك اتصلت عليه امبارح علشان يشوف سباكة الشقة</p><p>اللي تحتي بايظة</p><p>فاطمة :: مش دي الشقة المقفولة اللي هتجوزو ميدو فيها</p><p>يسرا :: اه هي .. سباكتها بتنشع ماية علي الشقة اللي تحت</p><p>فاطمة :: طب قولتي ايه</p><p>يسرا :: لحظة بس هكلم ميدو وابقي معاكي</p><p>يسرا :: ايوة يا ميدو .. بقولك هتاخد مفتاح الشقة اللي تحت وتنزل تقابل عمك سعيد السباك تحت وتفتحله الشقة وتطلع تشوف مذاكرتك</p><p>ايوة المفتاح في مكانة ... يلا سلام</p><p></p><p>كنتي بتقولي ايه ياموكسة انتي ؟</p><p>انتي اتصلتي بجوزك وعرفتيه</p><p>فاطمة :: ايوة .. هو عارف ان وليد زميلي في الشغل وجوزي تفكيرو متحضر ويمكن دي اكتر حاجة احنا متفقين فيها مع بعض</p><p>يسرا :: بأستغراب وحيرة واشارة ايد .. يمكن بقي</p><p>فاطمة :: متبقيش غلسة بقي .. قولتي ايه</p><p>يسرا :: قولت لا .. انا لا .. انتي متحضرة وفكرك راقي انتي حرة</p><p>لكن انا رجعية ياستي</p><p>فاطمة :: اووووف بقي .. سلام</p><p>يسرا :: سلام ياختي</p><p>........</p><p>ميدو :: انا هنزل عايزة حاجة من تحت ياريم</p><p>ريم :: ايه رايح فين</p><p>ميدو :: ماما اتصلت قالت عم سعيد السباك تحت جاي يشوف سباكة الشقة بتاعتي</p><p>ريم :: ماشي وهاتلي بقي معاك كيس شيبسي وساقع</p><p>ميدو :: ماشي ياعسل وكمان هجبلك احلي شيكولاتة</p><p>ريم :: ماشي</p><p>.......</p><p>وليد :: ايه يا فاطمة قالتلك ايه</p><p>فاطمة :: رفضت طبعا مانا قولتلك</p><p>وليد :: طب وبعدين ؟ انا مش لاقي ليها دخلة ولا سكة</p><p>فاطمة :: انا عملت اللي عليا بقي</p><p>وليد :: طيب انا هدخل واحاول معاها</p><p>فاطمة :: يابني ريح نفسك هتقول لا بردو</p><p>وليد :: يعني ايه .. افكني</p><p>فاطمة :: بصراحة انا شايفة كدة فكك منها</p><p>سهير :: ايه واقفين كدة ليه</p><p>فاطمة :: ايه يابت اللي جايبك هنا.. ايه خلصتي الحسابات بتاعتك وجاية تقرفينا</p><p>وليد :: طب انا هستأذنكم بقي اروح مكتبي</p><p>سهير :: يعني الحق عليا اني جاية اقعد معاكي شوية</p><p>فاطمة :: ايوة ياختي وتطلبي قهوة من عم سمير زي كل مرة علي حسابي</p><p>سهير :: ههههههههههه ايه بلاش . ولا خسارة فيا</p><p>فاطمة :: لا خسارة ليا ياختي</p><p>مفيش دقايق وليد مقدرش يفصل قاعد في مكتبه وراح علي مكتب يسرا خبط عالباب</p><p>يسرا :: ادخل</p><p></p><p>وليد :: مساء الخير</p><p>يسرا :: مساء النور</p><p>وليد :: ممكن اقعد</p><p>يسرا :: اتفضل .. انت من امتي بتستأذن</p><p>وليد :: ههههههه معلش بقي ... انا جاي وعشمان المرة دي متكسفنيش</p><p>يسرا بأنفعال شديد قامت من مكتبها وزعقت في وليد لدرجة ان صوتها تقريبا المصلحة كلها سمعتة</p><p>انت ايه يا اخي .. ليه مصمم احرجك</p><p>وليد من غير ما يفتح بوقة راح علي مكتبه وهو حاسس انه في قمة الاهانة والاحراج النفسي</p><p>ويسرا قعدت علي مكتبها مش مصدقة اللي هي عملتة وفاطمة دخلت جري علي صوت يسرا</p><p>فاطمة :: في ايه</p><p>يسرا :: سبيني دلوقت يا فاطمة</p><p>فاطمة :: طب اهدي طب .. علي فكرة وليد غلبان ومكنش يستحق منك كمية الزعيق ده كلة</p><p>الراجل عيد ميلادة النهاردة وكان حابب يحتفل بيه معانا .. مغلطش يعني</p><p>فاطمة خرجت ويسرا حست قد ايه هي كانت سخيفة جدآ معاه</p><p>لكن هي كمان معذوره هي متجوزه</p><p>ووليد ارمل من سنة واي حد لو شافهم في مكان عام ممكن يلسن عليهم</p><p>لكن يسرا حست قد ايه هي غلطت وقامت من مكتبها وراحت علي مكتب وليد وخبطت عليه</p><p>وليد :: ادخل</p><p>يسرا دخلت ممكن اقعد</p><p>وليد باصص علي مكتبه وزعلان جدا من يسرا</p><p>يسرا :: حقك عليا .. انا بجد اسفة</p><p>وليد :: لا انا اللي اسف</p><p>يسرا بصت له بأستغراب .. وسألتة</p><p>لا انا اللي غلطت مش انت وانا اللي جاية اتأسفلك</p><p>وليد :: لا انا غلطت قبلك لم اديت لنفسي الحق اطلب منك نتغدا مع بعض اكتر من مرة .. وغلطت لما كلمت فاطمة تكلمك وغلطت تاني لما مسمعتش كلامها ودخلت ليكي</p><p>يسرا :: هو انا ممكن اسألك سؤال</p><p>وليد فكرها هتسألة انت عايز مني ايه .. فسكت</p><p>لكن يسرا سألتة.. انت ليه ديمآ بتتأسف حتي لو انت مش غلطان</p><p>مش قصدي عالموقف ده بس .. لكني ملاحظة ده من ساعة ما عرفتك ومواقف كتير حصلت قدامي والقيك انت بتتأسف حتي لو مش غلطان</p><p>وليد :: هتصدقيني لو قولتلك ان المرحومة مراتي هي اللي علمتني اتأسف لما حد يغلط .. علمتني اني انا كمان بكون مشارك في الغلط ده</p><p>يسرا :: ايه ده ؟ ازاي</p><p>وليد :: لما رحت أتقدم لخطيبتي، كانت ساكته طول الوقت لدرجة إني بدأت أجاوب أنا على أسئلة هي مسألتهاش لكن توقعت إنها المفروض تسألها، بعدها قلت لها لو في أسئلة تانية، رفعت رأسها وعيونها بتبص على كل حاجة إلا أنا، ولاقيتها</p><p>بتقول لي :" إذا حصل نصيب هتقدر تطمني!" استغربت للحظة لإني سمعت عنها إنها أد حالها لكن بشكل تلقائي جاوبت بأكيد طبعًا.</p><p></p><p>الحقيقة إنه مر 6 شهور على خطوبتنا، في الفترة دي قدرت أفهمها جدًا، وفهمت كانت تقصد إيه بكلمة تطمني.</p><p></p><p>هي مزيج جميل أوي ما بين النضج والطفولة، بتريحني بكلامها وقت ضيقتي، بتكلمني بالمنطق والعقل كمان، مزيج جميل جدًا وبيريح، وبتديني مفتاح الحلول إذا مشاكل قبلتني.</p><p>لكن كمان جواها **** محتاجة حد يطمنها، ويحسسها بالأمان، جواها **** جميلة، بتخاف تزعل أي حد، بتاخد بالها من تصرفاتها وبتحاسب نفسها بالأول، وتيجي تسأل:" هو أنا غلطت لما قلت كذا، طيب هو تصرفي في الموقف كذا كان صح؟!"</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>في مرة شدينا مع بعض وكنت أنا الغلطان، وعاتبتني واعتذرت بعدها لاقيتها بتتصل عليا وباين في صوتها الزعل، حسيتها مخنوقة وهتعيط، قلقت وسألتها في إيه، لاقيتها بتقول لي:" أنا آسفة، ماتزعلش مني، احنا اتخانقنا ممكن تكون إنت الغلطان لكن مانكرش إني غلطت كمان"</p><p>الحقيقة إنها هنا كمان خافت تكون زعلتني.</p><p>أوقات كتير باستغرب عليها، رغم العند إللي جواها إلا إنها عمرها ما عاندت في الغلط.</p><p>مرة بقول لها:" إنتِ ليه بتعتذري حتى لما بكون غلطان، أنا عارف إن ده لإن قلبك طيب، لكن ممكن حد تاني يفهم ده ضعف شخصية."</p><p>وقتها ابتسمت بهدوء:" ضعف شخصية لإني باعتذر! بالعكس مابيعتذرش إلا القوي، مش معنى إنك أنت الغلطان إني مابغلطش، يعني مثلا لما بكون أنا الغلطانة، أنت بتتعصب أحيانًا، وممكن صوتك يعلي وده غلط، فبرغم إني أنا الغلطانة إلا أنك أنت كمان غلطت وهكذا، وبعدين أنا كمان عصبية ماتنساش، ومن ناحية القلب الطيب، فده قلبك أنت وللسبب ده مابتخدش بالك لما ببرطم واحنا بنتخانق." وبعديها ضحكت بهدوء.</p><p>سكت أنا كمان وضحكت، لاقيتها كملت بابتسامتها الهادية:" مش معنى إن الطرف التاني ما أخدتش باله من أخطاءنا إننا نتغافل إحنا كمان عنها، ده غلط، بما أن الشخص عارف إنه غلط يبقا يعتذر، بيهون عليه حمل شايله، وكمان بيخلص حق العباد."</p><p>من وقتها واحنا كل مانتخانق لازم نعتذر احنا الاتنين أي كان مين الغلطان، وبدأت أتعامل بالمبدأ ده حتي بعد ما اتجوزنا وفارقتني ورحلت عن الدنيا ... بقي مبدأ عندي اني اعتذر لاني بكون مشارك الغلط مع اللي قدامي</p><p>يسرا سمعت كلام وليد وتأثرت جدآ</p><p>وانا كمان اسفة .. وخلاص يا سيدي هخرج معاكم نتغدا بس الأول هوصل مشوار صغنن وبعدين احصلكم عالمطعم</p><p>........</p><p></p><p>ميدو :: خدي ياستي جبتلك الشيبسي والساقع والشيكولاتة</p><p>ريم :: حبيبي امووووه .. بقولك ماتيجي تشغلي فيلم من اللي عندك.....</p><p>ميدو :: دلوقت ؟ ماما شوية وهتيجي</p><p>ريم :: تؤتؤ ماما اتصلت بيا وانت تحت وقالت انها هتتأخر ومعزومة عالغدا مع فاطمة صحبتها</p><p>..طب اقولك ابعتلي كام فيلم كدة حلوين علي تليفوني اتفرج</p><p>ازاي.. بصي بقي ياستي</p><p>اول حاجة هتعمليها تفتحي جوجل . اللي هو ده تمام</p><p>ريم :: اه وبين</p><p>هتروحي بقي تكتبي هنا .. الموقع ده وهيفتح معاكي</p><p>ريم :: اووووف ايه كل الأفلام دي</p><p>ميدو :: يلا بقي انا هشيل اللسان ده وهفتح لسان جديد وريني بقي هتعملي ايه</p><p>ريم :: اهو يا سيدي اسم الموقع ده .. صح كدة !؟</p><p>ميدو :: ايوة صح . شطورة</p><p>ريم :: طول عمري</p><p>ميدو :: وفيه موقع تاني بردو .. اسمة .... بردو فيه افلام حلوة</p><p>ريم :: اووووو.. جامد ده مكان</p><p>ميدو :: حلو .. اعملي حسابك بقي الليلة هجيلك اوعي تنامي</p><p>ريم :: ماشي</p><p>ميدو ::طب مفيش بوسة طب تمن الحاجات دي</p><p>ريم :: حطت ايدها حوالين رقبة ميدو واخدت شفايفة بين شفايفها</p><p>بوسه عميقة وايده دخلت من تحت البضي علي بزازها تقفيش وتفعيص وبوس الأتنبن هاجو علي بعض وايده خرجت من البضي وراحت داخلة من تحت الشورت والأندر لكسها</p><p>صوابعة سارحة بين شفرات كسها</p><p>خلي ريم هاجت واتموحنت عليه .وقفلت رجليها اوي علي ايده</p><p>وصوابعة كانت راشقة جوه فتحتة كسها</p><p>اهات ريم وسيبان اعصابها كانو هما سيد الموقف وايدها راحت لزب اخوها من فوق البنطلون تحسس عليه بأيدها اللي كان انتصب واعلن عن هيجانة</p><p>مسك ايدها وبعدها برقة ونزلت سوستة بنطلونة وطلع زبه ليها</p><p>وهي بحنيه وعيونها في عيونة</p><p>مسكت زبه تدعكة براحة وسنانها مع عضة شفايفها وابتسامة وشها</p><p>كانو قادرين يعبرو عن حالتها</p><p></p><p>فضلت ماسكه زبه بأيدها وهي ممحونه عليه وميدو طلع بزازها من البضي واخد حلمة بزها الشمال بين شفايفة يمصها</p><p>ريم :: ااااه براحة</p><p>ميدو :: براحة ايه .. انا هكلها اممم امممم</p><p>ريم :: اي اي .. اوووووف . سنانك هتعورني</p><p>ميدو مسك البز اليمين واخدو بين شفايفة وبقي عمال يمص في الحلمة ويرضع وريم ماسكة في زبه بأيدها وبتدعكة</p><p>ميدو :: عايزك تمصي زبي ..</p><p>ريم :: طب ادخل اغسله</p><p>ميدو :: انا غاسلة من مفيش .. يلا بقي حاسس زبي مولع نار</p><p>ريم نزلت علي ركبها وفكت الحزام ززر البنطلون ونزلتة لتحت وهي باصة علي زبه</p><p>اول مره تبصلة كدة من غير ما يكون فيه عائق بينهم</p><p>حجم زبه مش كبير لكنه متوسط</p><p>ابيض وراسه بارزه</p><p>مسكته بأيدها وبتدعكة... قربت عليه تبوسه بوسات خفيفة</p><p>ايد ميدو نزلت علي راسها وبيمشي صوابعة بين خصلات شعرها</p><p>قربت اكتر بشفايفها وفتحت بوقها</p><p>واخدت راس زبه بين شفايفها</p><p>ااااااوف.. ايه الجمال ده يا ريم</p><p>مصي ياقلبي ... مصي اوووي</p><p>ريم :: اهوووو.. اممممم اممممم .. حلو امممممممم</p><p>فضلت ريم ترضع في الراس بشراهة وايدها الشمال نزلت علي كسها من فوق الشورت تدعك في كسها وهي بتمص في زب ميدو</p><p>ميدو :: انزلي بلسانك يا قلبي علي بيضاني</p><p>ريم :: كده</p><p>ميدو :: ايووووه</p><p>لسان ريم بيتحرك زي التعبان علي بيضان اخوها .. نزل تحت البيضان</p><p>وبقت بتحركها بلسانها . وتطلع تاني بلسانها لفوق .. بشوية وبراحة بتسحب لسانها من بيضانة علي زبه لغاية ما وصلت للراس</p><p>فتحت بوقها تاني واخدته بين شفايفها</p><p>ميدو قلع التيشرت وريم عماله ترضع زبه</p><p>وبأيده قومها ومسكها من ايدها واخدها علي الكنبه</p><p>قعدت وايده مسكت الشورت بتاعها وقلعهولها</p><p>فتح رجليها وهو نازل علي ركبه في الأرض وقرب من كسها الوردي</p><p>الصغنون ..</p><p>ميدو :: كسك صغنن اووي .. ومنفوخ ..</p><p>ريم :: يلا الحس كسي بقي .. هيجان عليك</p><p>ميدو قرب من كس ريم الهايج وشدها علي طرف الكنبه وهي نامت بضهرها وراسها علي مسند الكنبه وفتحت له رجليها اوي وبصوابعها فتحت له كسها</p><p>يلا ...بقي مش قاااادرة</p><p>ميدو قرب بلسانه علي كسها وبقي بيمشيه براحة اوي من تحت لفوق</p><p>وهي بأيده بتفرك حلمات بزازها وعيونها مغمضة واهاتها نار</p><p>ااااااه ااااااه.. اووووي يا ميدو.. حرك لسانك علي كسي اوووووي .. اي اي .. اي . كسي بيحرقني ... اااااه ااااااه.. كمان يا ميدو كمان ..احححححححح</p><p>طرف لسان دخل جوه كسها وبقي بيدخله اوي</p><p>ريم :: كس اختك تعبان اوي يا ميدو</p><p>يلا حط زبك في اختك وناكها .. اوووووو اوووووو</p><p>ميدو كلام ريم هيجه نيك عليها</p><p>وراح قايم ورفع رجليها وهو فاشخم ودخل بينهم بجسمة</p><p>وزبه مستعد ل اقتحام شفرات كسها والدخول ل اعماقها</p><p>حط زبه علي فتحة خرمها الضيق</p><p>وبدأ يحاول براحة بنزول جسمة وزبه في اتجاه كسها</p><p>وريم عماله تنفخ من الوجع بسبب ان كسها لسة ضيق</p><p>هوف هوف هوف .براحة .براحة بيوجع .. بيوجع يا ميدو.. اييييي</p><p>ميدو طلع زبه نزل تف علي كسها وتف علي زبه ورجع حاطه تاني علي فتحة كسها</p><p>وبدأ واحدة واحدة يضغط بجسمة علي زبه اللي بدأ فعلا يدخل في كسها</p><p>كان ضيق اوي وماسك بشده علي زبه وميدو كان بيتعامل مع كسها برفق وحنيه .. وبقي بيسحب زبه براحة ويرجع يدخلة</p><p>لحظات وبدأت ريم تشعر بالمتعة</p><p>متعة عمرها ماحست بيها . احتكاك زب ميدو اللي مالي كسها كان مخليها في عالم تاني .. عالم متعة بلا وصف ولا حدود</p><p>اهات متتاليه مع دخول وخروج زب ميدو ورجاء انه يفضل ينيك فيها</p><p>اااااه اااااه .. نكني اوووي .. نكني اووووي .. كمان .. كمان .. دخلة .. ااااححححححح احححححح.. النيك حلو .. النيك حلوووو .. اووووووي يا ميدو</p><p>ميدو عمال ينيك في ريم اخته وهيجانها واهاتها كانو مخلينه في عالم تاني هو كمان ومن شده المتعة راح نايم فوق اخته وهو كابس زبه جواها . وحضنها وبدأ وسطه وزبه في الهبد والرزع في كسها</p><p>وهنا اهات ريم بقت عالية اوووي</p><p>وحضناه بأيده وميدو بيرزع زبه بقوه وسرعة لغاية ما حس انه خلاص هيجيب لبنة</p><p>طلع زبه بسرعة وجابهم علي بطنها وعلي البضي اللي كانت لابساه</p><p>........</p><p>يسرا خلصت الشغل ومشيت من غير ما فاطمة ولا وليد ياخدو بالهم وراحت اشترت هدية ل وليد</p><p>كرد العزومة وكمان بمناسبة عيد ميلاد .. اشارت ساعة رجالي</p><p>وكل ما فاطمة او ليد يرنو عليها</p><p>تقولهم راحت بس مشوار صغير وجاية ليهم</p><p>وبعد ما اشترت الهدية اتصلت بفاطمة وعرفت المطعم اللي فيه وراحت ليهم</p><p>وهي ماشية قبل ما توصل المطعم تليفونها رن</p><p>يسرا :: ايوه يا قلبي .. لا يا حبيبي خلصت الشغل بس مش هروح عالبيت</p><p>رايحة كدة عزومة عالغدا مع فاطمة زميلتي في الشغل</p><p>ايه ليه بتقول كدة ؟ .. هو انا خبيت عليك مأنا بقولك اهو</p><p>لا طبعا مكنتش هخبي وانت اتصلت اه لكني كنت هقولك طبعا</p><p>هو انا اقدر يا قلبي اروح حتة غير لما اقولك..</p><p>بص انا هتغدي بس مع فاطمة صاحبتي وبعدين هروح ولما ادخل اوضتي هعملك كل اللي انت عايزه</p><p>لا ياقلبي مش نسيت بس انا نمت امبارح وكنت تعبانة .. حاضر النهارده هبعتلك كل اللي طلبتة مني . متزعلش بقي علشان خاطري</p><p>ماشي ياقلبي .. وانت كمان هتوحشني .. نبقي نتكلم بالليل</p><p>سلام ياقلبي .. اموووواه</p><p></p><p>يسرا وصلت المطعم دخلت من الباب وفضلت تبص عليهم وشافت فاطمة بتشاورلها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>يسرا :: معلش يا جماعة اتأخرت عليكم</p><p>وليد قام من الكرسي بتاعة وراح شد الكرسي ل يسرا علشان تقعد</p><p>بسرا بصت له وهي محرجة وقعدت عالكرسي</p><p>فاطمة :: ايه خلعتي مننا وروحتي فين</p><p>يسرا طلعت الساعة الهدية وادتها لو وليد كل سنة وانت طيب</p><p>فاطمة :: مش قولتلك تلقيها راحت تجيب هدية</p><p>وليد :: علي فكرة مكنش له لزوم . بس هقبلها علشان منك</p><p>يسرا اتحرجت من كلام وليد وسكتت</p><p>وليد :: طيب تحبوا تتغدو ايه .. وعلي فكرة اطلبو اللي نفسكو فيه</p><p>فاطمة :: ايوة بقي هو ده الكلام</p><p></p><p>بعد ما الغدا جه واتغدو وليد قعد يتكلم عن حياتة واحلامة وطموحاتة وفاطمة اتكلمت عن حياتها . وكمان يسرا بدأت تحكي وتتبادل مع وليد الكلام وبدات تسأله عن حياتة وتتناقش معاه</p><p>ونسيوا الوقت وهم قاعدين</p><p>يسرا :: ياااه دانا اتأخرت اوي</p><p>فاطمة :: وانا كمان زمان محمد جه من الشغل</p><p>وليد حط الحساب علي الطرابيزه لما لقاهم قامو وخلاص هيمشو</p><p>ومشي معاهم ومرضيش يسبهم غير لما يوصلهم بعربيتة</p><p>..........</p><p></p><p>الساعة تمانية الا تلت ميدو لبس هدومة وبعت لحنين انه مستنيها تحت في شقتة</p><p>حنين : لا في الشقة لا يا ميدو .. انت بتقل ادبك وانا محبش كدة</p><p>ميدو :: متحبيش ايه .. يابت انتي بتاعتي وهتجوزك .. يلا انجزي</p><p>حنين :: ماشي بس نتقابل في مكان غير الشقة . المرة اللي فاتت انت بوظت اعصابي</p><p>ميدو ،:: هو انا مش واحشك ولا ايه</p><p>حنين :: وحشني يا ميدو بس انت ايدك طويلة وبتتعبني</p><p>ميدو :: مانا بحبك .. يلا بقي انا لبست وهنزل اهو</p><p>ميدو اخد مفتاح الشقة بتاعتة من غير ما مامته تاخد بالها وخرج لقي مامتة وريم قاعدين في الصالة</p><p></p><p>ميدو :: عايزة حاجة من تحت يا ماما</p><p>يسرا :: انت رايح فين دلوقت</p><p>ميدو :: هخرج انا وجاسر نفك علي نفسنا شوية .. وبعدين انا ذاكرت علشان متقوليش المذاكرة</p><p>يسرا :: هو انت محوق معاك كلام .. هتتأخر</p><p>ميدو :: لا هي ساعة</p><p>ريم باصة ل اخوها ومبتسمة وميدو بيحاول ميبصش ليها علشان ميضحكش ومامتة تاخد بالها</p><p>ريم عارفة انه رايح يقابل حنين</p><p></p><p>ميدو نزل وفتح الشقة بتاعتك ودخلها بسرعة وفضل واقف ورا الباب مستني حنين تنزل</p><p>شوية وحنين نزلت ووقفت قدام باب الشقة وهي بتبص وراها وجنبها وقدامها</p><p>الباب اتفتح وميدو شدها من ايدها ودخلها جوه الشقة وقفل الباب وزنقها عالباب ونزل فيها بوس</p><p>حنين نزلت بجسمها من تحت ايدو وجريت جوه الشقة وهي بتضحك وميدو جري وراها لغاية ما زنقها تاني قبل ما توصل ل للأوضة</p><p>لذق فيها ومش مديها فرصة تهرب وايده مسكت بزازها</p><p>حنين :: عيب بقي .. يوووه بطل بقي اللي بتعملة كل ما بتشوفني</p><p>ميدو :: بعمل ايه .. ها .. وراح بشفايفة علي شفايفها</p><p>ها .. ايه بعمل ايه .. بعمل كدة.. ولا كدة</p><p>ميدو ايده ماسكه بزازها اوي وشفايفة عماله تبوس في شفايفها</p><p>وحاول يرفع الچيبة بتاعتها لكن حنين بأيدها مسكت الچيبة</p><p>لا لا يا ميدو مش هينفع</p><p>ميدو مسك حنين ولف جسمها بالعافية وخلي وشها عالحيطة ومسك الچيبة بتاعتها وبقي بيرفعها رغم ان حنين مساكها الا انه قدر يرفعها في ثانية كان ايدو التانية نزلت سوستة بنطلونه نزلت</p><p>وطلع زبه ولذق في حنين</p><p>كل ده وكان ميدو زنقها بجسمه وحنين بتحاول تمنعة لكن ميدو كان اقوي منها</p><p>زبه علي طيز حنين من فوق الأندر وشفايفة عمالة تبوس في رقبتها من ورا</p><p>حنين ساحت منه وهاجت وايده راحت علي بزازها وهو لازق فيها بكل جسمة ومسك في بزازها وبقي عمال يفعص فيهم</p><p>هيجان ميدو علي حنين كان اقوي من انها تقاومة او تقاوم انفاسة اللي بتنزل علي رقبتها نار تذيد من هيجانها</p><p>ايدو سابت بزازها ونزلت وشدت اللاندر بتاعها وحنين رجعت تمسك الأندر وميدو بيتحايل عليها تسيب ايدها</p><p>يابت متخفيش يخرب بيتك .. علشان خاطري ياحنين</p><p>حنين :: ياميدو لا .. لا مش هينفع</p><p>ميدو :: مش هعملك حاجة انا عايز احضنك وميبقاش فيه حاجة بينا</p><p>كلام ميدو مع محاولاتة المستميتة</p><p>حنين سابت الأندر وميدو نزله وحط زبه بين فلقة طيزها</p><p>سخونية زب ميدو علي خرم طيزها خلت حنين سندت بأيدها عاليحطة وميدو بقي عمال يحك زبه في طيزها اوووي ويرجع ويطلع بوسطة لقدام وزبه بيحاول الدخول في خرمها لكن طبعا كل ده من بره</p><p>شوية من حك زبه في طيزها بعدين خلاها تلف تاني وبقي وشه ناحية وشها</p><p>ايده طلعت علي بلوزتها وفك الزراير قلعها البلوزه والبضي اللي تحته وبقت قدامة بالسنتيان الأحمر والبزاز الصغننة الخمرية</p><p>جسم حنين كان اقل من ريم من حيث الطول والأمكانيات</p><p>يعني الطيز والبزاز اصغر لكن عودها كان بردو فرنساوي وطيزها بارزه ومدوره</p><p>ميدو طلع بزازها بره السنتينان واخد حلمة البز اليمين بين شفايفة</p><p>يرضعها من الشهوة فتحت بوقها وطلعت اهات مكتومة وهي حاطة ايد علي بوقها وايد علي راس ميدو .. اللي عمال يمسك بشفايفة في كل حلمة شوية</p><p>وكان نفسة يرشق زبه في كسها وينزل لبنة</p><p>لكنة خاف من اللي اتكرر مع اختة يتكرر مع حنين ويفتحها</p><p>وكان حريص جدا هو معاها ان زبه مينزلش من خرم طيزها علي كسها</p><p>ميدو لف حنين تاني وخلي وشها ناحية الحيطة</p><p>فتح طيزها بأيده وحط زبه علي خرم طيزها وبقي عمال يحك زبه</p><p>فيها وايده حضناها .. لغاية ما نزل لبنة علي طيزها</p><p>راح جاب حتة مرمية عالأرض واداها لحنين مسحت طيزها .. ولبست الأندر وظبطت هدومها وخرجت من الشقة بسرعة</p><p>وبعدها بنص ساعة ميدو نزل الشارع وقف عالناصية شوية مع كام واحد من صحابه وبعدين طلع شقتهم</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>.............</p><p>الجزء الثامن</p><p>..............</p><p>ريم خرجت من اوضتها بدور علي كتاب الأنجليزي بتاعها مش فاكرة سابتة فين وكان يسرا مشغولة في تليفونها</p><p>ريم :: ماما مشوفتيش كتاب الأنجليزي بتاعي</p><p>يا مااامااااا</p><p>يسرا :: ايه يا ريم مالك بتزعقي ليه</p><p>ريم :: مأنا عمالة اكلمك وانتي مش بتردي عليا</p><p>يسرا :: بكلم واحدة صحبتي .. فيه ايه</p><p>ريم :: مشوفتيش كتاب الأنجليزي بتاعي</p><p>يسرا :: معرفش دوري عليه هنا ولا هنا</p><p>ريم :: مانا قلبت عليه الدنيا مش لقياه</p><p>يسرا بتتكلم مراسلة علي الفيس</p><p>حاضر يا قلبي انا بس مستنيه ادخل الأوضة بتاعتي علشان اصولك بزازي وكسي زي ما انت عايز</p><p>مستر شريف :: خدي بالك انا من امبارح طلبت منك الفيديو والصور وانتي بتماطليني</p><p>يسرا :: يا حبيبي انا من امتي اتأخرت عليك .. مانا علي طول بتصورلك</p><p>مستر شريف :: معرفش بقي</p><p>يسرا :: حاضر اوعدك يا قلبي قبل ما انام هتصورلك .. قولي بقي عايزني البسلك ايه</p><p>مستر شريف :: الطقم اللي جبتهولك الخميس اللي فات</p><p>يسرا :: بس كدة .. يا قلبي عيوني</p><p>وكسي ليك</p><p>ميدو خرج اوضتة بعد ما غير هدومة وكانت يسرا باين عليها انها بتكلم حد . وشها مبتسم ومش واخدة بالها من ميدو وكانت قاعدة عالكنبه تانيه رجليها الأتنين</p><p>ولابسة جلبية خفيفة وفخادها والأندر الأحمر بتاعها باين</p><p>ميدو قعد قصادها من غير ما يتكلم وشغل كاميرة تليفونة ووجها ناحية مامتة من غير ما تاخد بالها وبقي بيصورها</p><p>ريم خرجت تاني بتلف عالكتاب وشافت ميدو وهو بيصور مامتة فيديو .. واول ما ميدو شافها بسرعة نزل الفون بين رجليه</p><p>ريم :: مشفتش كتاب الانجليزي بتاعي</p><p>ميدو :: انتي كنتي داخلة امبارح عندي في ايدك كتاب .. شوفيه كدة هو ده اللي جنب الكمبيوتر</p><p>ريم :: ايووة فعلا .. افتكرت .. يارتني كنت سألتك من بدري</p><p>ريم مشيت وميدو بيفكر مامتة مشغولة في ايه وبتكلم مين</p><p>ميدو :: ماما</p><p>يسرا :: ايوة يا ميدو</p><p>ميدو :: انا جعان .. عايز اكل</p><p>يسرا :: طيب لحظة وهقوم اعملك اكل</p><p>يسرا :: حبيبي انا هقوم اعمل اكل لميدو .. وبعدين هدخل اخد دوش</p><p>والبس الطقم ليك وهبعتلك احلي فيديو وصور</p><p>باي يا قلبي</p><p>يسرا قفلت شاشة الفون وسابتة عالكنبه وقامت تعمل الأكل لميدو</p><p>اللي قام قعد عالكنبه ومسك تليفون مامتة . لكنة مقفول ببصمة</p><p>وسابه تاني علي الكنبه ولسة هيقوم يروح يقعد مكانة لقي اشعار رساله جت</p><p>مسك الفون ولقي رساله .. من مستر شريف .. هستناكي يامزتي .. بسرعة</p><p>ميدو حط الفون مكانه وهو مش مصدق</p><p>ماما ومستر شريف ؟ معقول؟</p><p>معقول هو اللي كان عندها يوم ما فتح اختة</p><p>اسئلة كتير وكانت اجابتها انه يدخل الفيس بتاعها</p><p>وافتكر انه هو اللي عملها الفيس</p><p>بس يا تري لسة الباس زي ماهو</p><p>قال في باله هيحاول بأي شكل يدخل حسابها ويشوف الرسايل اللي بينهم</p><p>يسرا :: الأكل اهو وكمان عملتلك الشاي .. انا داخلة اريح ساعة</p><p>ميدو :: تريحي ؟ انتي مش لسة قايمة من النوم من شوية</p><p>يسرا :: اه وجسمي وجعني ومجهدة وعايزة اريح كمان فيها حاجة دي</p><p>ميدو :: لا براحتك يا ماما طبعا</p><p>ميدو قعد قدام الأكل وهو عنده فضول غريب انه عايز يفتح الفيس بتاعها ويشوفها بتتكلم مع مستر خالد في ايه</p><p>ميدو مقدرش يمسك نفسة ويصبر ل بليل لما يدخل اوضتة بعد ما الكل ينام</p><p>لكنه اكتشف انه تقريبا مش فاكر الاميل بتاع الفيس بتاع مامتة</p><p>حاول كتير يفتكر الأميل لكن مفيش فايدة</p><p></p><p>..........</p><p>يسرا دخلت اوضتها قلعت هدومها ولبست قميص الكلوت والسنتيان اللي اشتراهم ليها مستر شريف وفوقهم القميص الموف اللي بيحبه عليها</p><p>وبدأت تتصور له بالقميص بكذا وضع فيديو وصور وبعدين قلعت القميص واتصورت له بالكلوت والسنتيان .. وبعتتهم لمستر شريف علي الفيس في رساله وبعدها قلعت خالص وكانت مجهزة زب صناعي هي عملاه بالسيلكون المطاط</p><p>واتصلت بيه</p><p>......</p><p>في الوقت ده كان ميدو عمال يلف في الشقة بيحاول يعصر دماغة انه يفتكر الأميل مش عارف</p><p>وهيفتكر ازاي وهو عامل ليها الفيس من اكتر من شهور</p><p>وفضل رايح جاي ومن حسن حظة ان ريم كانت في اوضتها بتذاكر وقافلة عليها باب اوضتها</p><p>ميدو راح لغاية باب اوضة مامتة متسحب زي الحرامية ماشي علي اطراف اصابع قدمة وبص من فتحة المفتاح .. شاف منظر عمره ماكان يتخيله</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>مامتة عريانة ملط من غير اي هدوم واقفة قدام التسريحة بتتكلم في التليفون</p><p>.....</p><p>يسرا :: ايه يا قلبي . شوفت الفيديوهات والصور</p><p>شريف :: لسة اهو هتفرج</p><p>يسرا :: طب شوفهم وانا هكلمك كمان خمس دقايق .. علشان مجهزة الخيارة وعايزة اتخيلك وانت فوق مني</p><p>شريف :: حاضر يا قلبي</p><p>يسرا قفلت مع شريف وطلعت علي سريرها ونامت علي ضهرها</p><p>وايدها بتحسس علي جسمها .. رايحة جاية من علي بزازها لبطنها</p><p></p><p>ميدو :: هاج علي امه وهو شايفة ممحونة وعريانة ومستنية مكالمة مستر شريف اللي هينكها في التليفون .. واتأكد ان اللي شافة يومها كان هو مستر شريف</p><p></p><p>تليفون يسرا رن</p><p>يسرا :: الو .. ايوة يا قلبي .</p><p>شريف :: ايه الجمال ده</p><p>يسرا :: يعني انت اول مرة تشوف جسمي</p><p>شريف :: اه كل مرة بشوفة بحس اني اول مرة بشوفة . انا بحسد ابو ميدو عليكي</p><p>يسرا :: يا حبيبي انا كلي ليك . انا وجسمي تحت امرك</p><p>شريف :: هموت واكون معاكي دلوقت</p><p>يسرا :: هتعمل ايه</p><p>شريف :: هعمل ايه ؟ ده سؤال . انتي عارفة كويس اوي شريف لما بيكون معاكي بيعمل فيكي ايه</p><p>يسرا :: شريف</p><p>شريف :: قلب شريف</p><p>يسرا :: كسي بينفض اووي.. مش هتيجي تريحوا</p><p>شريف :: انا عندك اصلا دلوقت. وجنبك عالسرير..</p><p>يسرا :: طب يلا .. انزل الحس كسي.. اااااه كسي بيحرقني اوووي .. اووووي يا شريف</p><p>شريف :: كسك ماله</p><p>يسرا :: بيوجعني اوي</p><p>شريف :: لا ميرضنيش وجع كسك حبيبي</p><p>يسرا :: طب يلا بقي مش قادرة</p><p></p><p>ميدو سامع مامتة بتتموحن من ورا الباب وشايفها من خرم وهي نايمة علي ضهرها وايد ماسكة الفون والأيد التانية بتلعب في كسها</p><p>منظر امه كان مخليه هايج عليها</p><p>ونسي خالص انها المفروض مامتة ويغير عليها</p><p>في اللحظة اللي بيتجسس فيها علي مامتة من الباب ومطلع زبه بيدعك فيه كانت ريم طلعت من اوضتها وشافتة</p><p>ريم :: ميدو ؟ انت بتعمل ايه</p><p>ميدو دخل زبه بسرعة وجري ناحية ريم وهو بيلحقها علشان صوتها ميعلاش ودخل بيها اوضتها</p><p>ميدو :: هششش . اسكتي هتفضحيني</p><p>ريم :: انت ايه اللي كنت بتعمله . انت هايج علي ماما</p><p>ميدو :: انا هبقي افهمك</p><p>ريم :: هتفهمني ايه .. دي ماما يا ميدو . انت اتجننت ؟</p><p>ميدو :: طب بس اهدي ووطي صوتك وانا هفهمك</p><p>ريم :: هتفهمني ايه.. اوعي تكون متخيل ان اللي عملتة معايا ينفع تعملة مع ماما.. ميدو انت لو بتفكر تعمل كدة تبقي اكيد اتجننت</p><p>ميدو طب تعالي ووطي صوتك وانا هفهمك .. ميدو اخد ريم من ايدها وقعد بيها عالسرير</p><p>فاكرة الليلة اللي حصل فيها .. اللي حصل بينا يعني</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم :: ايوه .. ايه ؟</p><p>ميدو :: بصي هو الموضوع كان من قبلها كمان</p><p>بأختصار كنت كل ليلة خميس</p><p>من فترة علي الساعة اتنين بالليل واحيانا تلاتة اسمع خطوات رجل في الصاله واحيانا باب الشقة وهو بيقفل .. ولما اقوم من عالسرير واطلع . القي مامتك راجعة من الصالة داخلة الأوضة</p><p>في الأول مجاش في دماغي حاجة .. لغاية الليلة اللي حصل فيها اللي حصل بينا.. بعد ما خلصت معاكي وانا خارج شفت ماما مع واحد بيحضنها علي باب الشقة وعلشان كل الأنوار مطفية</p><p>مقدرتش اعرف ده مين</p><p>ريم :: يا سلام ؟ يعني عايز تقولي ماما بتخون بابا مع حد غريب</p><p>ميدو :: بالظبط كدة</p><p>ريم :: انت كدة عايز تتعالج . وخيالك المريض هو اللي مصورلك كدة</p><p>ميدو :: علي فكرة لا ده خيال ولا ده مرض .. وكمان مكنش بيتهيئلي علشان اتأكدت دلوقت ماما بتخون بابا مع مين</p><p>ريم :: واتأكدت ازاي بقي ومع مين</p><p>ميدو :: عايزة تتأكدة .. تعالي اسمعي بنفسك</p><p>ريم :: اسمع ايه</p><p>ميدو :: ماما بتكلم مستر شريف المدرس بتاعتك دلوقت في التليفون</p><p>ريم :: طب ماهو علي طول بيكلمها يا تليفون يا فيس</p><p>يعني بيقولها انا عاملة ايه وماما علي طول بتحب تطمن منه علي مستوايا</p><p>ميدو :: اه الكلام ده لما يكون الكلام عادي . مش قالعة هدومها وبتقوله اه واوف وكلام انا مينفعش اقوله</p><p>ريم :: انت بتقول ايه يا ميدو .. ماما .. ماما هتعمل كدة ؟</p><p>ميدو :: تعالي واسمعي بنفسك</p><p>ريم :: قامت مع ميدو رغم انها مكنتش حابه خالص فكرة انها تتجسس علي مامتها لكن قامت علشان تثبت بس كدب ميدو</p><p>لكن اكتشفت الحقيقة اللي كانت بالنسبة ليها بمثابة الصدمة</p><p>مامتها بتتغنج في التليفون وبتقول الفاظ الشراميط يمكن يتكسفو يقولها</p><p>ريم مشيت علي اوضتها وهي مصدومة صدمة السنين في مامتها وفي مستر شريف</p><p>........</p><p>حوار بين الكاتب وصاحبه القصة</p><p>........</p><p>انا :: يعني انتو طول الفترة دي مكنش باين علي مامتك اهتمام مستر شريف بيكي وكلام مامتك سواء تليفون او فيس</p><p>ريم :: كنت بردو عيلة يا عادل وفاكرة اهتمامة ده بيا وبدراستي</p><p>مكنتش ابدآ اتخيل ان فيه بينه وبين ماما اي حاجة</p><p>خصوصآ ان ماما ملتزمة جدآ بره البيت وعلي طول بتدينا ناصيح</p><p>عن العيب واللي يصح واللي ميصحش.. كمان ماما من النوعية اللي بتخاف جدآ علي سمعتها ولا يمكن مثلا تخرج في مكان مع حد غريب.. ده غير انها من الشغل للبيت والعكس</p><p>انا :: اه بس اكيد يعني بيبان من طريقة الكلام معاه</p><p>ريم :: يمكن لو كنت من البنات الناصحة وقتها كنت فهمت لكني كنت عبيطة ومش فاهمة حاجة</p><p>انا :: طب بصراحة كدة مامتك كانت جامدة في الوقت ده</p><p>ريم :: ماما بطه بلدي ولغاية دلوقت انا ماما مكنتش كبيرة في الوقت ده يا دوله</p><p>ست فرسة زي ما بتقولو انتوا الشباب علينا هههههههه</p><p>انا :: ههههههههه ايوة بقي خلي كدة الكلام والخيال يحلو</p><p>طب قوليلي طبعا معاملتك مع مامتك اتغيرت بعد ما عرفتي انها</p><p>ريم :: اه طبعا اتغيرت ومكنتش بكلمها غير لو هي طلبت مني حاجة .. يعني الكلام كان بيطلع من تحت الضرس</p><p>انا :: طب وميدو عرف يفتح الفيس بتاعها</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم :: اه ... هحكيلك</p><p>.......</p><p>بعدها ميدو دخل ورا اختة</p><p>ميدو :: اناودلوقت هموت واشوف الرسايل اللي بينهم</p><p>ريم :: ميدو .. اطلع دلوقت . انا عفريت الدنيا بتتنطط في وشي</p><p>ميدو خرج من اوضة ريم وكانت يسرا خارجة من اوضتها لابسة الروب ومعاها فوطة وهدومها ودخلت الحمام تاخد دوش</p><p>ميدو دخل اوضتة وحاول يفتح حساب مامتة برقم تليفونها لكن ظهر له ان ان رقم الهاتف غير مقترن بحساب فيس</p><p>بقي هيتجنن عايز يدخل بأي طريقة علي حسابها</p><p>بعدين فكر يكلم صاحبه جاسر</p><p>ميدو :: الو ايوة يا صاحبي</p><p>جاسر :: ايه يا شقيقي</p><p>ميدو :: بقولك ايه دلوقت انا كان معايا حساب فيس قديم وعايز ادخله عارف الباس بتاعة لكني مش عارف الأميل</p><p>جاسر :: انت عامله علي رقم تليفون؟.</p><p>ميدو :: اكيد لا طبعا .. لو عاملة علي رقم فون هكلمك ليه</p><p>جاسر :: لا كدة صعب جدا طبعآ لازم يا رقم الفون لو حاطط له رقم او حساب الأميل</p><p>ميدو :: يعني مفيش اي حل ؟</p><p>جاسر :: بص انا اعرف واحد بتاع كمبيوتر وليه في الهكر الواد ده صاحبي اوي ممكن اتصل بيه واسأله</p><p>ميدو :: ياريت يا جاسر</p><p>جاسر :: خلاص وبكره هقولك عملت ايه</p><p>ميدو :: لا بكرة مين . دلوقت يا جاسر معلش</p><p>جاسر :: دلوقت !؟ .. ليه دلوقت</p><p>ميدو :: ياعم انجز . لازم تعرف ليه بروح امك</p><p>جاسر :: خلاص اقفل وانا هرن عليه واسأله واقولك قالي ايه</p><p>بعد نص ساعة جاسر رن علي ميدو</p><p>ميدو :: ايه ياض .. عملت ايه</p><p>جاسر :: بص هو قالي علي حاجة جربتها عندي ونفعت وفتحت حسابي عن طريقها</p><p>ميدو :: الحقني بيها</p><p>جاسر :: بص انت تعرف تعمل بحث من حساب تاني علي الحساب اللي عايز تفتحتة</p><p>ميدو :: تمام</p><p>جاسر :: هتلاقي في لينك الحساب</p><p>ارقام كتير هما 15 رقم تقريبآ وغالبا بيبدا ب 1000 من الشمال لليمين.. هتاخدوالارقام دي بس وتحطها مكان الأميل وتحط تحت الباس اللي انت عارفة .. الحساب هيفتح</p><p>ميدو :: يعني انا دلوقت ادخل علي حسابها</p><p>جاسر :: حسابها ؟ .. انت يسطي بتشتغلني ؟ مش قولت هتدخل علي حساب</p><p>ميدو :: ياعم هيفرق معاك في ايه</p><p>دي واحدة بنتكلم انا وهي عالفيس وشاكك انها بتكلم ناس تانية</p><p>المهم انا دلوقت هدخل علي صفحتها الشخصية واخد الارقام اللي في لينك حسابها .. واحط الأرقام دي بدل عنوان البريد صح كدة</p><p>جاسر :: ايوة صح وصاحبي قالي ممكن صاحب الحساب يكون عامل</p><p>اعدادات حسابه بأسم يعني اللينك هتلاقي فيه اسم او حروف بالأنجلش بدل الأرقام . هتاخدها بردو</p><p>ميدو :: لا مش فاهم دي</p><p>جاسر :: يعني مثلا حد اسمه سيد علي عامل اللينك بتاع حسابه مثلا</p><p>sayd.aly هتلاقيه كدة في اللينك</p><p>فهتاخد sayd.aly دي وتحطها مكان العنوان البريد .. وهتلاقي نفسك جوه الحساب</p><p>ميدو :: خلاص انا هقفل معاك دلوقت وهدخل اجرب سلام</p><p>ميدو قفل مع جاسر ودخل علي حساب مامتة ولقي من حسن حظة فعلا في اللينك الأرقام اللي قالو عليها جاسر كتبهم علي ورقة</p><p>وبعدين خرج من حسابه ودخل علي حساب مامته وكانت المفاجئة</p><p>انه دخل فعلا في حساب مامتة</p><p>ميدو قام ناطط من عالسرير فرحان جدآ انه دخل حساب مامتة وكان خايف ومرعوب لتكون غيرت الباس .. لكنها من حسن حظة ملهاش في النت</p><p>فتح الرسايل وجاب المحادثة اللي بينها وبين شريف</p><p>وشاف اللي عمره ماكان يتخيله</p><p>صور وفيديوهات بالعشرات منها لمستر شريف ومن مستر شريف ليها وكلام يهيج الحجر</p><p>فيديوهات كلها وهي عريانة او بلبس خليع او بتحط في كسها خيارة وكمان مستر شريف باعت ليها فيديوهات بوشه وهو بيضرب عشرة</p><p>ميدو قعد يقرا الرسايل اللي ملهاش اخر وكان باين ان العلاقة بتاعتهم من فترة طويلة</p><p>ميدو جاب لبنة علي كس مامتة مرتين وبقي شيطانة محرك شهوتة عليها ونفسه ينكها</p><p>ميدو رغم انه ضرب عشرتين علي مامتة وعلي فيديوهاتها الا انه كان هايج جدآ والغريب ان مكنش جواه اي شعور بالغيرة والنخوة اللي المفروض تكون جوه</p><p>الرسايل اللي بين مامتة لسة مخلصتش ومن الواضح انها رسايل من اكتر من كذه شهر</p><p>ويوميا كلامهم بيكون فوق الساعة</p><p>بس اللي لفت نظره محادثة غريبة</p><p>وهي بتحكي لشريف عن حادثة اغتصابها من كام سنه وانها من يومها وهي بتخاف من الناس وبتخاف علي سمعتها لانها حاسة من يومها ان كل الناس بتبصلها</p><p>حتي من لما مستر شريف طلب انه يعزمها اكتر من مره في مكان عام كانت بترفض وطلب انه يقابلها في شقة بتاعتة بيدي اوقات فيها دروس للطلبه عمرها ما وافقت ومكنتش بترضي تقابلة غير في شقتها بعد ما الكل ينام</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>بدأ ميدو يقرا تفاصيل حادثة اغتصابها لما جت تسكن مع جوزها في شقتهم اللي قبل دي وكانت شقة لسة جديدة في عمارة محدش ساكن فيها غيرهم</p><p>والمنطقة كلها كانت جديدة من المغرب الشوارع كانت بتكون هوس هوس مفيهاش صريخ ابن يومين ومكنتش لسة خلفت ميدو ولا ريم</p><p>والليلة دي كانت قاعدة في الشقة لوحدها وجوزها كان بايت في شغلة</p><p>كانت الساعة تقريبا 8 ودخلت علشان تعمل اكل اكتشفت ان مفيش حاجة في التلاجة ونسيت تشتري وكمان الشاي خلصان</p><p>قالت تنزل السوبر ماركت تشتري منه طلبات البيت وكان السوبر ماركت يبعد البيت يدوم كام شارع بس</p><p>كانت لابسة في الليلة دي كلوت وسنتيان بس بسبب الحر الشديد</p><p>يدوب لبست فوقهم العباية بتاعتها</p><p>ونزلت اشترت اللي عايزه وهي راجعة شقتها حست برجل ماشية وراها . وكل ما تسرع في خطواتها</p><p>اللي وراها يسرع في خطواتة لغاية ما وصلت البيت .. دخلت البيت وطلعت بسرعة وقبل ما توصل للدور اللي فيها شقتها</p><p>لقت واحد صعيدي جسم بطول بعرض بيمسكها من ورا وبيشل حركتها ومن سوء حظها الدور اللي كانت فيه شقة فاضية لسة عالطوب الأحمر ومن غير باب</p><p>مسكها وشالها وهي بتصرخ لكن مين هيسمعها .. حط ايده علي بوقها ودخل بيها الشقة</p><p>محاولات مستميتة منها انها تفك منه لكن مكنش فيه فايده</p><p>كان فيه رمل في وسط الصالة</p><p>اخدها ونزل بيها عالرملة وايده رفعت الجلبية بتاعتة ونزل لبساو</p><p>وبعدها فتح رجليها بعد ما ايدو رفعت العباية بتاعتها ودخلت مزقت الكلوت بتاعها</p><p>محاولات منه بعنف وهيجان انه يسيطر عليها ويدخل زبه في كسها .. مع قوته وقلة حيلتها وضعفها كانت قوتها ضعفت والمقاومة بقت اقل بكتير .. ونجح فعلا انه يشق طريقة وزبه يرشق في كسها</p><p>كانت بتحكي له علي ضخامة زب الراجل ده وازاي حست انه شرخ كسها شرخ وفضل ينيك فيها اكتر من نص ساعة وجاب لبنة فيها</p><p>وقام من عليها بعد ما افرغ شهوتة وسابها ومشي</p><p>وشريف سألها وقولتلي لجوزك</p><p>كان رد يسرا انها كانت مستحيل تقوله اللي حصل وانها من يومها وهي كانت مستحيل تنزل من الشقة من غيرو . وكل ما كانت تشوف الشقة وهي طالعة او نازله تشوف اللي حصل ليها وتتعب</p><p>وفضلت ورا جوزها سنة لغاية ما خلتة باع الشقة دي وجاب شقة جديدة.. اللي هي عايشين فيها دلوقت</p><p>ميدو مكنش مصدق ان مامتة تم اغتصابها وغالبا الصعيدي ده كان بواب احدي العمارات</p><p>يعني مامتة اتناكت من بواب عمارة</p><p>ميدو بقي بينزل كل الفيديوهات والصور علي تليفونة سواء صور وفيديوهات مامتة او صور وفيديوهات مستر شريف</p><p>وبعدها قفل الفيس ورجع حسابه</p><p></p><p>و بعد يومين الساعة واحدة بالليل ميدو دخل علي ريم اوضتها .. ناكها وبعد ما خلص قعد معاها</p><p>ميدو :: عايز اقولك علي حاجة بس توعديني الكلام اللي هقوله يفضل سر بينا مهما حصل</p><p>ريم :: ايه ؟</p><p>ميدو :: اوعديني</p><p>ريم :: الموضوع بخصوص ماما مش كدة</p><p>ميدو :: ايوة</p><p>ريم :: فيه ايه تاني</p><p>ميدو :: اوعديني الأول</p><p>ريم :: اوعدك</p><p>ميدو :: ماما زمان حد اغتصبها</p><p>ريم شهقت مش مصدقة .. ازاي .. وعرفت منين</p><p>ميدو :: من الفيس بتاعتها .. انا قدرت افتحة واشوف الرسايل اللي بين ماما ومستر شريف وهي اللي حكت له .. ده غير طبعا الفيديوهات والصور المتبادلة بينهم</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: وريني كدة</p><p>ميدو :: افتحلك فيس ماما ؟</p><p>ريم :: ايوة</p><p>ميدو :: هاتي تليفونك افتحلك الحساب بتاعها عندك</p><p>ريم اخدت تليفونها من جنبها وطلع من الفيس وميدو دخل من عندها علي حساب مامتهم</p><p>وريم شافت المصايب بعينها</p><p>وطبعا اتوهمت لما شافت كلامهم مع بعض وشرمطتة امها وهي بتحط الخيارة في كسها وبتقول اهات وكلام سافل..</p><p>ريم قفلت شاشة الموبايل وحطت تليفونها جنبها وهي مش عارفة المفروض تعمل ايه</p><p>امها الست الفاضلة والمربية والموظفة المثالية اللي الكل بيحلف بأخلاقها شرموطة وبتخون جوزها مع مستر اللي هو كان مفروض مربي فاضل</p><p>ميدو خرج من اوضة اختة وراح علي الأوضة بتاعتة</p><p>وريم فتحت تاني الرسايل وبقت بتقرا الكلام وتشوف الصور والفيديوهات</p><p>في الليلة دي منظر زب مستر شريف مجاش في بالها يمكن من صدمتها في مامتها لكن مع مرور الأيام بدأت تستني المحادثات</p><p>اللي بين ماتهم وبين مستر شريف</p><p>وهي وميدو كانو اول ما يسرا تدخل اوضتها يفتحوا حساب مامتهم ويتابعو المحادثات اول بأول</p><p>عدي اسبوعين كان كل ما ميدو وريم يستنوا الخميس علشان يراقبو مستر شريف وهو جاي الشقة كانت يسرا تعتذر له مرة</p><p>علشان الدورة نزلت والمرة التانية كانت جايبة ورق من الشغل وهتخلصو في البيت ومكنش ينفع تسيب الشغل وتسهر معاه</p><p>في خلال الأسبوعين دول ميدو هيجانة علي مامتة كان بزياده جدآ</p><p>وصل بيه الحال انه ماسك تليفونه طول ماهو بالشقة يصورها</p><p>يصورها وهي ماشية .. وهي قاعدة.. وهي بتستحمي كان ينزل الفون من تحت الباب .. وريم اكتر من مرة تشوفة ومكنتش بتعلق</p><p>لانها اقتنعت من جواها ونفسيتها</p><p>انهم عيلة وسخة .. عيلة كلها شمال.. هي واخوها وامهم ويمكن ده اللي خلي ريم فيما بعد مستسهلة الشرمطة</p><p>ميدو كان فاشخ اختة نيك .. من ناحيه هيجانة عليها .. ومن ناحية هيجانة علي مامتة .. وطبعا حنين بنت خالتة كان علي طول ذنقها في الشقة بتاعتة وهي طالعة وهي نازله .. والبت مع الوقت هي كمان بقت حابة الموضوع ده وطبعا فاكرة ان بيعمل كدة معاها علشان بيحبها متعرفش انه بقي عبارة عن هيجان ماشي عالأرض</p><p>وقبل يوم عيد ميلاد حنين بيوم ريم قالت لمامتها</p><p>ماما حنين عايزة انزل اشتري هدية لحنين عيد ميلادها بكرة</p><p>يسرا :: ايه ده بجد ؟</p><p>ميدو :: هتنزلي تشتري ايه</p><p>ريم :: عايزة اجبلها چيبة عجباها</p><p>واحنا راجعين من كام يوم من المدرسة وقفنا قدامها وقالت انها عجباها</p><p>يسرا :: ماشي انزلي اشتريها</p><p>ريم :: مانا مش معايا فلوس تكفي</p><p>يسرا :: طيب عايزة كام</p><p>ريم :: 25 جنيه هي ب75 وانا محوشة خمسين</p><p>يسرا :: ماشي هقوم اجبلك</p><p>ميدو :: طب انا نازل</p><p>يسرا :: طب ما طالما نازل روح ما اختك اشتري معاها الچيبة</p><p>ميدو :: لا انا هنزل اقابل اصحابي</p><p>يسرا :: يابني خليك مع اختك وارجع صحابك مش هيطيرو</p><p>ميدو :: يعني هبخطفوها يا ماما.. انا نازل</p><p>ميدو دخل الاوضة بتاعتة ونزل</p><p>راح اشتري ل حنين انسيال بناتي</p><p>وهو راجع اتصل علي حنين</p><p>ميدو :: الو ياقلبي</p><p>حنين :: حبيبي</p><p>ميدو :: ينفع اشوفك دلوقت</p><p>حنين :: مش هينفع انا بذاكر وبعدين هقول لماما ايه</p><p>ميدو :: لو منزلتيش هزعل منك</p><p>ريم :: ليه بس ياقلبي</p><p>ميدو :: يابت عايزك . اولا علشان وحشاني .. ثانيا عايز اقولك كل سنة وانتي طيبة علشان عيد ميلادك بكره</p><p>حنين فرحانة اوي :: معقول افتكرت عيد ميلادي</p><p>ميدو :: طبعا هو انا ليا غيرك افتكر عيد ميلاده.. يلا بقي مستنيكي في الشقة علشان كمان جايبلك هدية</p><p>حنين :: حبيبي **** ما يحرمني منك.. بس هقول لماما ايه</p><p>ميدو :: معرفش اتصرفي بقي</p><p>حنين :: ماشي .. هنزلك</p><p>ميدو :: بس بقولك ايه عايزك تلبسي العباية ومتلبسيش بنطلون تحتها</p><p>حنين :: هههههههه شقي بس بعشقك</p><p>حنين قفلت مع ميدو وراحت قالت لمامتها انا هنزل اقعد مع ريم شوية وسعاده قالت ليها ماشي</p><p>دخلت لبسا العباية بتاعتها وكانت لابسة من تحت بنطلون قلعتة هو والبضي ولبست العباية علي الكلوت والسنتيان ونزلت</p><p>ميدو فتح ليها الباب ودخلت</p><p>ميدو اخدها من ايدها ودخل بيها لغاية نص الصاله</p><p>ميدو :: كل سنة وانتي طيبة ياقلبي</p><p>حنين :: وانت طيب يا حبيبي . عارف يا ميدو انا فرحت اوي انك عرفت عيد ميلادي من غير ما اقولك</p><p>ميدو مسكها من ايدها:: وانا معقول انسي عيد ميلاد حبيبتي ومراتي.. مش انتي مراتي بردو</p><p>حنين بكسوف هزت راسها بأه</p><p>ميدو :: طب غمضي عنيكي</p><p>حنين غمضت عينها وميدو طلع الأنسيال من العلبة القطيفة</p><p>فتحي عنيكي</p><p>حنين :: اوووووه . جميل اووووي</p><p>ميدو :: يعني عجبك</p><p>حنين :: اووي اوووي يا حبيبي</p><p>ميدو :: عقبال ما اجبهولك دهب</p><p>حنين :: ياااارب يا ميدو.. لبسهولي بقي</p><p>ميدو مسك ايدها ولبسها الأنسيال</p><p>وبعدين قرب منها وشدها عليه</p><p>وايده علي خدوها وقربها منه وشفايفة علي شفايفها</p><p>بوس وتحسيس كانت ايده عارفة طريقها وراحت علي طيزها</p><p>ميدو :: بحبك اوي يا حنين ..</p><p>حنين ايدها راحت حولين رقبه ميدو وبقت هي اللي بتاكل بشفايفها شفايفة وميدو ايدو بترفع العباية بتاعتها لغاية ما كشف عن طيزها المدوره وايده دخلت من تحت الأندر ومسك طيزها وزبه كان وقف وبقي خابط في كسها</p><p>ميدو مسك ايد حنين وحطها علي زبه من فوق البنطلون وبقي عمال بأيده يحرك ايدها علشان تحس بزبه .. وحنين بقت في ايده سايحة واعصابها بايظة ومش قادرة تقاوم الأثارة</p><p>ميدو :: نفسي تقلعي العباية دي</p><p>حنين برقت بعنيها مكسوفة</p><p>لكن ميدو كانت ايدو اسرع من كلمة لا اللي كانت هتقولها وبدأ يقلعها</p><p>حنين مكسوفة وحمره الخجل علي وشها وميدو عيونة بتاكل جسمها الصغنون في الأندر والسنتيان</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ايده شدتها عليه وحضنها وايده بتحسس علي ضهرها وطيزها من فوق الأندر وايد حنين حوالين وسطه وراسها نايمة علي صدره</p><p>لحظات وكان ميدو مطلع زبه وراشق بين فخادها واخدها وبقي بيرجع بيها عالحيطة لغاية ما بقي ضهرها ساند عالحيطة وراشق زبه تحت كسها .. وبقي عمال يروح عليها بجسمة ويدخل زبه اوي بين فخادها</p><p>وايده طلعت بزازها من السنتيان</p><p>ونزل عليهم بشفايفة علشان يمصهم</p><p>حنين مستحملتش اللي بيعملو فيها ميدو وبقت بتترجاه بغنج</p><p>كفاية . مش قادرة يا ميدو . كفايه</p><p>لكن ميدو بيمص حلمات بزازها اوي وايده بتقفش فيها . لغاية ما شبع منهم وراح نازل علي ركبه وهو ماسكها من فخادها</p><p>قرب بشفايفة علي كسها وراح يشمه .. وحنين خبت وشها وهي سانده راسها عالحيطة بأيدها</p><p>وكانت شايفة بتبوس كسها من فوق الأندر...</p><p>ميدو . ميدو . مش قادرة حرام عليك... كفايه بقي تعبتني</p><p>ميدو بصوابعة بدأ ينزل كلوت حنين اللي ايدها مسكت الأندر ونزلت براسها تحت له وتقوله لا يا ميدو .. لا لا لا يا ميدو</p><p>لكن ميدو نزل الأندر بتاعها وشفايفة لامست كسها .. نفسه خلي كسها خلي اعصابها تبوظ ومش قادرة خلاص تقف علي رجليها .. لكن لسانة كان بيكمل علي الجزء الباقي من تمالك اعصابها .. انهارت لما بدات تحس بحركة لسانه علي كسها . وايدها كانت راحت لخصلات شعره .. ومن فرط اللذه والمتعة كانت صوابعها بتشد في شعره . ولسانها خارج بيتحرك علي شفايفها</p><p></p><p>ميدو قام ودخل زبه بين فخاده تحت كسها . وراح بكل جسمة حضنها * زنقها بين وبين الحيطة</p><p>وبقي شغال ينيك فيها من بره كسها وايده سانده عالحيطة</p><p>وحنين غصب عنها راحت ضماه عليها وحضناه اوي .. ولو كان دخل زبه جواها مكنتش في اللحظة هتمنعة</p><p>فضل ميدو ينيك حنين من بره وبعدين راح خلاها تلف وتديله ضهرها وفتح طيزها بأيده ونزل علي ركبه وبلسانة بقي عمال يلحس طيزها</p><p>في اللحظة دي حنين ساندة راسها علي الحيطة ومغمضة عيونها . ومستنيه اللحظة اللي تشعر فيها براس زبه وهي بتلامس خرمها</p><p>وفعلا ميدو قام وحط راس زبه بعد ما غرق خرمها بريقه</p><p>وبدأ يروح بوسطة عليها ويضغط في محاولة مستميتة في انة يدخل راس زبه المنفوخة في خرم طيزها الضيق</p><p>كل شويه راس زبه تتزحلق بعيد عن خرم طيزها وميدو يرجع يحطها عالخرم وطلب من حنين تساعده وتفتح طيزها له بأيدها</p><p>حنين فتحت طيزها وميدو عمال يضغط بجسمة ويروح عليها</p><p>اااااي ااااي . براحة .براحة . لالالالالا بيووووجععععع . .. اوووو. لا لا ياميدو . لا مش هيدخل. تخين اووي</p><p>لكن ميدو عمال يحاول ويحاول . وكل شوية يغرق زبه بالتفافة ويرجع يحطه علي خرم طيزها</p><p>وبعد محاولات كتير ووجع والم واهات حنين .. قدر انه يدخل زبه في طيزها</p><p>اول ما الراس دخلت طيزها راح ضاغط اوي بجسمة كله عليها وشاحط زبه في طيزها</p><p>وحنين عضت ايدها بسنانها وهي بتتوجع وتتألم وبتطلب منه يشيل زبه بسرعة</p><p>لكن مين ده اللي يشيل زبه</p><p>فضل ميدو مدخل زبه كله في طيزها .. ومن كتر ما كانت ضيقة اوي علي زبه يدوب بيحاول يلطعة ويدخله . كان جاب لبنة جواها</p><p></p><p>ميدو بعد ما شال زبه من طيزها اللي اتغرقت لبن . لبست هدومها</p><p>وهو ظبط هدومة وراح بص من العين السحرية وقالها مفيش حد بره</p><p>سحر وهي بتخرج من الشقة كانت ريم جابت الچيبة وهي طالعة شافت حنين بتخرج من الشقة</p><p>ريم بسرعة رجعت خطوة لورا واستخبت ورا دوران السلم</p><p>حنين طلعت ومخدتش بالها ان ريم شافتها .. وبعد ما ريم اتأكدت ان حنين طلعت .. خبطت علي الشقة</p><p>ميدو فكر ان حنين رجعت نسيت حاجة ولسة هيفتح قال ابص من العين السحرية شاف ريم اختة هي اللي عالباب</p><p>ريم :: افتح يا ميدو انا عارفة انك جوه</p><p>ميدو :: فتح الباب</p><p>ريم :: دخلت بسرعة .. انت مجنون ؟ انا شفت حنين وهي خارجة .. خلي حد غيري شافها؟</p><p>ميدو سكت ومعرفش يرد</p><p>ريم :: اوعي تكون عملت في البت حاجة</p><p>ميدو :: لا انا بس .....</p><p>ريم :: طب ابقي خد بالك بعد كدة .. انا طالعة</p><p>ميدو :: مش هتوريني الچيبة</p><p>ريم :: اه .. لا ابقي اطلع شوفها فوق</p><p>ريم طلعت الشقة بتاعتهم وفوجئت ان حنين عندهم</p><p>ريم :: ازيك ياحنين عاملة ايه</p><p>حنين :: كويسة ياقلبي</p><p>ريم :: خالتو عاملة ايه</p><p>حنين :: تمام و**** ..</p><p>يسرا :: ايه جبتي اللي كنتي نازله علشانه</p><p>ريم :: اه يا ماما</p><p>حنين :: طنط قالت انك كنتي بتشتري حاجة .. جبتي ايه</p><p>ريم :: يابنتي ميت مرة نقولك ماما تبقي خالتك مش طنط</p><p>يسرا :: وانتي مالك انتي يا بارده. انا بحب كلمة طنط منها</p><p>ريم :: تعالي عايزكي جوه</p><p>حنين :: ماشي .. عن اذنك يا طنط</p><p>ريم :: بردو طنط</p><p>حنين وريم دخلو الأوضة وريم فرجتها عالچيبة</p><p>حنين فرحت اوووي بالچيبة لانها كانت عجباها فعلا</p><p>حنين بعد ما اخدت قعدتها مع ريم</p><p>طلعت شقتها</p><p>........</p><p></p><p>بعد كام يوم يسرا بعد ما خلصت شغل وطالعة من المصلحة مروحة</p><p>رجليها اتنت تحت منها ووقعت علي الأرض في لحظة خروج فاطمة و وليد من الشركة</p><p>وليد جري بسرعة علشان يقوم يسرا من عالأرض اللي كانت ببتوجع ومش قادرة تقوم ولا تلمس رجليها الأرض</p><p>فاطمة بسرعة مسكتها معاه لكن يسرا من وجع رجليها عيطت</p><p>وليد :: دوسي علي رجلك</p><p>يسرا :: مش قادرة يا وليد . مش قادرة</p><p>وليد بص لفاطمة . كدة لازم نروح بيها عالمستشفي حالا</p><p>يسرا بعياط :: لا انا هروح البيت .. وقفولي تاكسي بس</p><p>وليد :: تاكسي ايه وبيت ايه.. اسنديها يا فاطمة علي اجيب عربيتي</p><p>وليد راح جاب عربيتة المركونة علي جنب . ونزل منها وفتح باب العربية وركب يسرا وفاطمة اتصلت بجوزها وحكت له اللي حصل</p><p>وليد اخدهم وراح بيهم بسرعة علي المستشفي ودخل جاب كرسي متحرك وقعدها ودخل بيها قسم الطوارئ كشف عليها الدكتور وطلب اشاعة</p><p>وليد وفاطمة قعدوها عالكرسي واخدوها قسم الأشاعة وبعد</p><p>ما الأشاعة طلعت دخلوها للدكتور</p><p>الدكتور قال تمزق شديد في الأربطة وهتحتاج جبس اسبوعين</p><p>وليد دفع فلوس المستشفي والأشاعات والجبس واخد يسرا وصلها لغاية البيت ومرديش ياخد جنيه رغم اصرار يسرا</p><p>ومش بس كدة ده هو بنفسة اللي قدام ليها علي احازة مراضية وقدم الأشاعات وتقرير المستشفي</p><p>وكان بيزور يسرا كل كام يوم ويوميآ يتصل يطمئن عليها</p><p></p><p>وبكدة نكون خلصنا الجزء الثامن من قصة</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>السلسلة الأولي.</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>.............</p><p>جزء التاسع</p><p>............</p><p>ريم :: وطبعا ماما شافت وحست باهتمام استاذ وليد ده بيها اوي</p><p>في الايام اللي قعدت فيها في البيت</p><p>عادل :: بس مش حاجة غريبة اهتمامة ده</p><p>ريم :: من ناحيه ايه</p><p>عادل :: يعني مامتك مش مطلقة ولا ارمله ولا ذمة راجل .. ليه بيهتم بيها كدة وبيحاول يقرب منها وهو عارف انه مينفعش . ده غير انها حد محترم .. يعني الصورة اللي قدام الكل انها حد محترم .. ليه بيهتم بيها الأهتمام ده كلة</p><p>ريم :: الحب يا استاذ .. الحب بيعمل في صاحبه اكتر من كدة و وليد كان بيحب ماما .. حتي انا لحظت ده من عيونة لما جه زار ماما في البيت .. مكنش بيشيل عينه من عليها ..</p><p>انا :: طب هو عرف يكسب مشاعرها</p><p>ريم :: اه بس ده مش وقتة . احنا اتفقنا هنتكلم في كل حاجة في وقتها .. علشان انا حابه احكيلك تفاصيل حياتي بالتفصيل وتقدمها للقراء بشكل كامل و وافي</p><p>انا :: تمام .. احكيلي بقي اخوكي في الفترة اللي مامتك قعدت فيها في البيت محاولش يعمل معاها اللي كان بيعمله معاكي</p><p>ريم :: تقصد يتحرش بيها</p><p>انا :: اه يعني</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم :: بص يا دولتي .. الوضع معايا غير الوضع مع ماما . اخويا كان عارف انه مينفعش يعمل حاجة .. كان اه بيسندها وهي داخلة الأوضة او داخلة الحمام</p><p>لكن كان بيخاف انه يلمسها</p><p>لكنة عمل اللي مكنش متوقع يعمله</p><p>انا :: ايه ده عمل ايه ؟</p><p>ريم :: هقولك طبعا.. اول حاجة عملها او فكر فيها انه بستغل الصور والفيديوهات اللي معاه في ممارسة الجنس مع ماما . وفكر كتير جدآ يعمل ايه لغاية ما دماغه جابتلة فكرة شيطانية</p><p>انا :: يعني اخوكي كان بيفكر ينيك مامتك</p><p>ريم :: هو كان كل همة كدة .. لكن مش نيك نيك زي ما انت فهمت</p><p>انا :: اومال ؟</p><p>ريم :: بص هو كان عايز ينام معاها شات زي ما كانت بتعمل مع مستر شريف</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>انا :: اه فهمت يستغل الصور ويبتزها..</p><p>ريم :: بالظبط كدة .. واول حاجة عملها عمل حساب جديدة عالفيس</p><p>وحاول يكلمها علي انه حد هكر هكر حسابها لكنة خاف انها تغير الباس والاميل وساعتها هيبقي من المستحيل يقدر يفتح حسابها تاني</p><p>انا :: اه فعلا .. بس كمان هي لو شافت فيديو واحد من بتوعها فعلا هتخاف يعني هتعمل الف حساب له وهتخاف تقفل الحساب</p><p>وهو ينزل صورها وفيديوهاتها علي مواقع جنسية</p><p>ريم :: يا سلام عليك وفرت عليا كلام كتير.. هو فعلا عمل كدة لكن علشان يضمن انها لو غيرت الباس</p><p>يعرف هو يدخل علي حسابها راح</p><p>اشتري خط بعشرة جنيه وحطه في حسابها علشان لو غيرت الباس يعرف يرجعة من رقم الفون</p><p>انا :: وزمان مكنتش الخطوط بتتسجل ويقدر يشتريه من اي مكان</p><p>ريم :: فعلا وهو فعلا اشتري الخط من واحد بيلف في المترو</p><p>وشغله وعمل فيس ماما بالرقم ده</p><p>والحساب الجديد بتاعة عمله بأميل جديد من غير رقم</p><p>وبعت طلب صداقة من الحساب الجديد للحساب بتاعها وقبله</p><p>وحذف الأشعار من حسابها علشان متخدش بالها</p><p>عادل :: لا صايع</p><p>ريم :: واستغل طبعا عدم نزولها الشغل وفي مرة وهي قاعدة في الصالة قاعدة بتتكلم علي الفيس</p><p>وانا كنت قاعدة وفاتحة الفيس بتاعها وكانت بتتكلم مع شريف</p><p>اخويا قام ودخل الأوضة بتاعته وبعت لماما رساله</p><p>انا :: وانتي شوفتي الرساله طبعا</p><p>ريم :: اه طبعا واخويا مكنش قالي هيعمل ايه لكن بعدها فهمت</p><p>وكنت متأكدة مليون في المية ان ده اخويا</p><p>انا :: لا استني طيب هقوم اعمل كوباية شاي .. وتحكيلي اخوكي دخل علي مامتك ازاي</p><p>..........</p><p>ميدو :: مساء الخير مدام يسرا</p><p>يسرا شافت الرسالة استغربت مين ده ؟ دخلت علي حسابه مفهوش اي حاجة ولا حتي بوست واحد</p><p>مردتش عليه وكملت كلام مع شريف</p><p>ميدو :: حضرتك مش ناوية تردي عليا ؟ طب قولي مساء الفل . اي حاجة</p><p>يسرا فتحت الرساله ومستغربة مين ده</p><p>ميدو :: طب اعرفك بنفسي الأول</p><p>وعلي فكرة اوعي تفكري انك تعملي ليا حظر .. علشان لو ده حصل هتزعلي مني ... وكمان شريف اللي بتكلميه دلوقت هيزعل</p><p>اظن انتي فهماني</p><p>يسرا شافت الرساله .قلبها وقع في رجليها وخافت .. مين ده ؟ ويعرفني منين . ويعرف شريف منين ؟ وكمان عرف منين اننا بنتكلم دلوقت</p><p>يسرا :: مين حضرتك وبتتكلم عن ايه مش فاهمة</p><p>ميدو :: انا يا ستي اسمي محمد .. عندي 45 سنة .. ومعجب وولهان بيكي جدآ.. اه نسيت اعرفك انا هاكر واقدر ادخل علي اي حساب</p><p>ومن حسن حظي اني دخلت حسابك واطلعت علي رسايلك كلها</p><p>مع شريف ..</p><p>يسرا :: هكر ايه .. انت شخص كداب .. انا هعملك حظر حالا</p><p>ميدو بسرعة بعت لمامتة صوره ليها وهي عريانة وبوشها</p><p>يسرا تلقائي وبدون ماتشعر لطمت علي وشها وقالت يا نهار اسود</p><p>ريم كانت شايفة الرسايل وعرفت ان اخوها اللي بيكلمها وقبل ما يسرا تلطم علي وشها قامت وراحت ل اخوها علشان تفهم هو ليه بيعمل كدة .. وكانت فاكرة انه بيخوفها علشان تبطل اللي بتعملة</p><p>مع.شريف .. يعني يمكن ده الشئ الطبيعي اللي مفروض يحصل</p><p></p><p>لكن ميدو قالها.. اصبري وهفهمك</p><p>يسرا.وشها طلع نار وحست قد ايه هي في مصيبة .. الدنيا كلها اسودت في وشها .. وايدها بترتجف من الخوف</p><p>فضيحة وعار ليها في انتظارها انتظار بيتها وجوزها واولادها</p><p>ميدو :: ها .. هتعمليلي حظر ؟</p><p>اظن دلوقت انتي عارفة لو فكرتي تعملي ليا حظر .. هدخلك بحساب تاني وتالت ورابع .. لكن هدخل بعد ما اغرق النت بصورك وفيديوهاتك وكلامك مع شريف</p><p>واحكي قصة اغتصابك للدنيا كلها</p><p>ومش بس كدة .. انا هبعت كل اللي عندي لكل الفريند اللي عندك</p><p>ومنهم جوزك الغلبان .. واهلك وصحابك</p><p>يسرا عماله تطلم علي وشها يافضيحتك يا يسرا .. اتفضحت .. اتفضحت .. اعمل ايه .. اعمل ايه ياربي</p><p>ميدو :: مش ناوية تردي عليا ؟</p><p>يسرا :: انا ست متجوزه حرام عليك تفضحني</p><p>ميدو :: مانا مش هفضحك .. انتي لو سمعتي كلامي كل اللي اطلبه منك كل الصور والفيديوهات اللي عندي هخفيهم</p><p>يسرا :: يعني انت عايز فلوس ؟</p><p>ميدو :: فلوس ايه .. انا عايزك انتي ..</p><p>ريم بصت ل اخوها وبوقها مفتوح وعيونها مبرقة</p><p>عايز ماما ازاي ؟ انت مجنون</p><p>ميدو :: مجنون ؟ واللي بتعمله ماما مع شريف ده اللي عاقل</p><p>ريم :: لا مقولتش انها بتعمل الصح</p><p>بس دي مامتك يا ميدو مينفعش تفكر فيها كدة</p><p>ميدو :: وانتي اختي ونفع.. ولا منفعش</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم وطت وشها في الأرض وسكتت</p><p>ميدو :: بقولك يا ريم .. ما تعمليلي كوباية شاي</p><p>ريم بصت كدة له ورفعت حاجب</p><p>شاي ؟! ماشي</p><p>ريم اخدت الموبايل بتاعها وخرجت</p><p>ميدو :: ها .. قولتي ايه</p><p>يسرا :: مأنا مش عارفة انت عايز ايه</p><p>ميدو :: اي طلب هطلبه منك مش هتقولي عليه لا</p><p>يسرا عمالة تضرب بأيدها علي فخادها وعيونها مرغرة بالدموع</p><p>والخوف مسيطر عليها ومش هتقدر تقولو لا علي اي حاجة</p><p>يسرا :: حاضر</p><p>ميدو:: طيب انا عايز اسألك كام سؤال بس عارف انك دلوقت</p><p>مصدومة وخايفة وقلقانة مني</p><p>انا هقفل دلوقت وهكلمك بعدين .. ماشي</p><p>ميدو قفل مع مامته وفتح حسابها من عنده علشان كان قلقان تقول لشريف ونام ضهره</p><p>ويسرا قامت واتسندت لغاية اوضتها وقفلت علي نفسها بالمفتاح .. وهات يا عياط ..</p><p>طبعآ اي ست في اللحظة دي هيكون جواها شعور بالرعب والخوف من الفضيحة .. ومش عارفه الشخص اللي بيكلمها وهكر حسابها ده هيطلب منها ايه</p><p>ريم عملت الشاي ودخلت علي اخوها</p><p>ميدو :: اقفلي الباب وراكي</p><p>ريم :: ماما بره والوقت لسة بدري</p><p>ميدو :: لا متخفيش منها .. ماما دلوقت دماغها في المصيبة اللي هي فيها</p><p>ريم دخلت وقفلت الباب وحطت الشاي علي الكومدينو وقعدت</p><p>مش حرام عليك اللي بتعمله ده .. ماما زمانها ميتة من الخوف</p><p>ميدو :: هيحصل ايه .. انا متأكد انها بس النهاردة</p><p>ريم :: يا ميدو مينفعش</p><p>ميدو :: هشششش .. وراح قايم وشد ريم عليه وحضنها واخد شفايفها بين شفايفة</p><p>ريم حاولت تبعد عنه ونجحت انها تقوم .. ميدو مش وقته</p><p>ميدو قام وراح شد ريم من ايدها</p><p>مش وقتة ايه .. اومال امتي وقتة</p><p>انا هايج</p><p>ريم :: اوع ايدي يا ميدو</p><p>لكن ميدو شد اختة من ايدها والأيد التانية مسكت بزازها .. وراح هاجم علي شفايفها .. بوسه طويلة وايده بتفعص بقوه في بزازها .. وريم شعرت بالهياج من طريقة تفعيص ايده ببزازها وبوسه شفايفة لشفايفها .. نزلت ايدها وراحت معاه عالسرير</p><p>نامت ونام فوق منها وشفايفة لسة بتمص في شفايفها</p><p>وايدها راحت حضناه من رقبته وزبه وقف علي كسها</p><p>كانت لابسه شورت ابيض صغير وبضي نفس اللون</p><p>ايده دخلت من تحت البضي والسنتيان وقفشت في بزازها</p><p>وريم بتمص في لسان اخوها وهي فاتحة له رجليها .. علشان يحك زبه في كسها</p><p>ميدو :: تعرفي انا نفسي في ايه</p><p>ريم :: نفسك في ايه .</p><p>ميدو :: انام مع ماما</p><p>ريم اضايقت اوي من كلام ميدو</p><p>ريم :: اوعي يا ميدو .. انا هخرج</p><p>ميدو :: خلاص خلاص ..ريم :: طب نكني يلا انت سخنتني</p><p>ميدو قام من علي اخته ونزل تحت رجليها رفعهم وبأيدو راح منزل الشورت بتاعها والأندر . وهي قلعت البضي والسنتيان</p><p>ميدو قام وراح قفل باب الأوضة بتاعته بالمفتاح وخلع كل هدومة</p><p>وطلع علي السرير جنب ريم</p><p>ونزل بوس في شفايفها وتحت رقبتها وريم ايدها علي ضهرو بتمشي عليه</p><p>نزل بشفايفة من رقبتها علي بزازها .. وبطرف لسانه راح علي حلمات بزازها</p><p>اااااااه يا ميدو.. اااااااه .. ولعتني يخرب بيتك</p><p>ميدو :: هما حلماتك واقفين اوي كدة ليه</p><p>ريم :: عايزينك ترضعه</p><p>ميدو بصباعة براحة وبقي بيحرك حلمات بزازها ونزل بشفايفة عليهم .. يمصهم براحة</p><p>ريم ايدها نزلت علي كسها وبقت عمالة تدعك في كسها بصوابعها ..</p><p>اححححححح.. احححححح.. كسي ولع يا ميدو.. قوم طفي ناري</p><p>ميدو نزل بلسانه من بزازها علي بطنها لغايه ما وصل لكسها</p><p>وريم فتحت له رجليها ورفعتهم لفوق وهي بتزوق دماغ ميدو بأيدها علشان يلحس كسها الممحون وهي بتحرك وسطها لفوق وبتحكة في شفايفة</p><p>ااااااااووووووف . اووووووف .. الحس كسي .. الحسوووو .. اييييبي . ايييييي.. ايووووه ايووووووه .. حرك لسانك اووووي .. كسي .. كسي .. اووووووف . كسي يا ميدو</p><p>ميدو ايده سانده فخاد ريم ولسانه طالع نازل علي كسها الهايج .. وحركات وسطها كانت مهيجاه اكتر عليها</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ميدو دخل لسانه جوه كس ريم اللي من هيجانها راحت شده من شعره وهي بتحك كسها فيه اوووي .. ودماغها اترفعت لفوق</p><p>كسي .. كسي .. اووووف اوووف .</p><p>قوووم دخل زبك فيا.. قوووم نكني مش قادرة. اوووووف .. اوووووف</p><p>ميدو قام علي ركبه ودخل بين وراكها وبأيده حط زبه في كسها</p><p>دخله يلا مش قادرة.. كسي بياكلني اووووي</p><p>دخله كله في كسها وهو رافع رجليها علي كتفه وبقي عمال ينيك في كس ريم وهي بتنفخ من المتعة</p><p>اوووووف.. اووووووف.. ايه ده .. ايه الجمال ده .. نكني .. نكني اوي ..كمان.. كمان يا ميدو كمااااااان</p><p>ميدو :: مانا بنيكك اهووو</p><p>ريم :: عاجبك كدة .. اختك بقت شرموطة اهووو.. نكها بقي بزبك .. نيك اختك يا ميدو .. نكها اووووي</p><p>كلام ريم لميدو خلاه حاسس بهياج رهيب .. وزبه نفخ وبقي تخين اوي في كسها</p><p>ريم :: احححححح اححححح زبك مالو بقي تخين اوووي كدة ليه</p><p>اوووووف .. براحة .. برااحة يا ميدو</p><p>ميدو ماسك ريم من بزازها عمال يفعص فيهم .. وزبه داخل خارج في كسك وهي بتتلوي وبتتشرمط تحت منه</p><p>رفع رجل فوق اوووي والتانيه متنيه وبقي بينكها من الجنب بطريقة فيها احترافيه</p><p>جميل ده .. جميل اوووي .. اووو اوووو .. اووووي . اوي يا ميدو</p><p>ميدو :: عاجبك زبي</p><p>ريم :: اوووووي .. تخين في كسي الصغنن ..</p><p>ميدو :: بس كس حلو وواخد زبي</p><p>ريم :: كس اختك احلي ولا كس حنين</p><p>ميدو :: نعم .. انا مش بنيك حنين</p><p>ريم :: اومال بتعملو ايه في الشقة اللي تحت .. اوووف اووووف .. هااا .. بتنكها صح</p><p>ميدو :: انتي شوفتيها وهي بتدخل الشقة؟</p><p>ريم :: بطلت تنكني ليه ؟.. يلا .. نكني ياميدو</p><p>ميدو :: انتي شوفتي حنين وهي بتدخل الشقة اللي تحت امتي</p><p>ريم :: نكني طيب ... نكني ... اووووووف ... مش عايزة زبك يبطل ينيك فيا.. هقولك ..</p><p>ميدو رجع ينيك اخته</p><p>ريم ::: اوي يا ميدو .. دخله فيا اووووي .. . ايووووه .. ايوووووه ..كماااان .. افعصني تحتك .. افشخ كسي .. عايزه زبك يقطع كسي</p><p>ميدو :: ردي طيب .. امتي شوفتي حنين داخلة الشقة</p><p>ريم :: يوم مانزلت اشتري چيبة . شوفتها وانا طالعة.. اي اي .. اااااه.. ااااااااه</p><p>ميدو عمال يرزع زبه في كس ريم</p><p>ريم :: ميدو . قوم حطه في طيزي</p><p>وجيب لبنك فيها</p><p>ميدو شال زبه من طيز ريم اللي قامت وراحت نازلة بوشها علي المرتبة وفردت ايدها اللاتنين قدامها .. ورفعت له طيزها علشان يدخل فيها زبه</p><p>ميدو مسكها من طيازها وقرب منها بزبه وحط الراس علي خرم طيزها</p><p>ريم :: قوم هات ازازة الزيت بتاعة شعري من عالتسريحة</p><p>ميدو بص عالتسريحة .. وراح قايم جايب ازازة الزيت ودلق منها علي خرم طيز ريم . ودعك راس زبه وقفل الأزازه وحطها جنبه</p><p>وبدأ يمشي زبه علي خرم طيزها</p><p>وعلي كسها</p><p>وريم بتوحوح من المتعة .. وراحت بأيدها فتحت له طيزها</p><p>يلا دخل زبك في طيزي .. يلا يا ميدو</p><p>ميدو حط راس زبه علي خرم طيزها ومع زفلطة الزيت ونزوله بجسمه علي زبه وطيزها</p><p>بدأت طيز ريم تفتح وتاخد زب اخوها</p><p>احححححححح.. اححححححح</p><p>حلووووو اووووووووي .. ايوووووه كدة يا ميدووو.. زبك دخل في طيزي ... نكني براحة ..</p><p>ميدو ساند بأيدو علي طيز ريم</p><p>وعمال يدخل زبه فيها ويسحبه براحة</p><p>اووووف .. اووووووف .. زبك حلوووو .. اوووووي</p><p>كمان .. كمان يا ميدو</p><p>ميدو قام وهو حاطط ايده علي راس ريم وبدأ يرزع زبه في طيزها بقوة .. وريم تحت منه مسكت الملاية بتعضها بسنانها . زب ميدو بدأ يوجعها وهو بيرزعة فيها وايده ملكبشة في الملايه</p><p>فضل ميدو ينيك بسرعة في طيز ريم لغاية مارح زاقق زبه كله جواها ونزل بجسمة عليها وهي بتنام وجسمه فوقها نايم عليها</p><p>وجاب لبنة في طيزها</p><p>اعصابها سابت وحطت ايدها علي وشها وغمضت عنيها .. ولسة زب اخوها بينفض نفض في طيزها وبينزل لبنه</p><p>بعد لحظات شال زبه من طيزها ونام علي ضهره جنبها</p><p>ريم قامت بعد دقايق .. لبست هدومها وميدو لبس هدومة .. وخرجت</p><p>كانت الساعة عشرة بالليل ويسرا مخرجتش من اوضتها</p><p></p><p>فات يومين ويسرا مرعوبه وخايفة</p><p>وميدو مكلمهاش نهائي .. وكل ما تيجي ليها اشعار رساله .. تبص بسرعة وهي خايفة .. ده غير انها كل دقيقتين تلاتة تروح للحساب المجهولة اللي كلمها وتدخل صفحتة عايزة تشوفة فتح ولا لا</p><p>نزل بوست ولا لا</p><p>وفي اليوم التالت الساعة 12 بالليل كانت بتكلم شريف ولسة هتحكي له</p><p>يدوب بعتت له وبتقوله</p><p>شريف :: فيه حاجة عايزة اقولك عليها</p><p>راح ميدو بسرعة اخد اسكرين من تليفونة للمحادثة وفتح حسابه الجديد وبعت الرسالة ليها وهددها</p><p>لو جابت سيرة تهكير حسابها له</p><p>هيفضحها وراح باعت ليها فيديو من بتوعها وهي بتلعب في كسها</p><p>يسرا بعتت له وهي بتحلف انها هتسمع كلامه ومش هتقول لحد خالص بس مينزلش اي حاجة عالنت</p><p>ميدو كان مبسوط ان مامتة اخيرا هتعمل كل اللي هيطلبه منها . وبدأ يفكر يطلب منها ايه ويستمتع بيها</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>في المقابل ريم في اوضتها مشغلة فيديوهات مستر شريف اللي نزلتها كلها علي تليفونها .. ومنظر زبه بقي مرسوم في مخيلتها وبقت بتتخيل نفسها وهي بتلعب في في زبه وهو بيديها الدرس .. ومش بس كدة .. دي بقت بتتمتني تكون تحت منه وبينكها زي ما بينيك مامتها وبدأت تفكر ليه هي كمان متستمتعش بيه وتدوق زبه زي مامتها</p><p>وفكرت تعمل حساب فيك هي كمان عالفيس وتلاغي بيه مستر شريف</p><p>عملت الحساب لكن مكنش عندها الشجاعة انها تبعت رسالة لمستر شريف</p><p></p><p>علي الجانب الأخر ميدو في اللاوضة بيشوف مامتة هترد تقول ايه لمستر شريف بعد ما نبه عليها متجبش سيرة ومستر شريف بعتلها</p><p>شريف :: عايزة تقولي ايه</p><p>يسرا :: لا مفيش ده سؤال بس عادي عن البنت</p><p>شريف :: ريم ؟ مالها</p><p>يسرا :: كنت هسألك هي كويسة معاك .. اصلي حاسة انها مش بتذاكر زي الأول</p><p>شريف :: لا بالعكس دي مستواها كويس جدآ وشاطرة</p><p>يسرا :: طب كويس</p><p>شريف :: مالك ؟</p><p>يسرا :: مالي ؟</p><p>شريف :: مش عارف .. بقالك يومين مش بتتكلمي معايا . ودلوقت حاسس اني مش واحشك زي الأول .. ولا حتي بعتيلي صور ليكي زي ما متعودين</p><p>يسرا :: مأنت عارف موضوع رجلي</p><p>شريف :: يعني هو ده بس</p><p>يسرا :: ايوة هيكون في ايه</p><p>شريف :: بتمني يكون كدة فعلا</p><p>يسرا :: طب انا هقفل علشان تعبانة فعلا</p><p>ميدو بسرعة دخل علي حسابه الفيك وبعتلها</p><p>ميدو :: علي فكرة انا مش عايزك تتغيري .. عايز كل حاجة تمشي طبيعي</p><p>يسرا مش عارفة محمد ده جالها من اي مصيبة ومش عارفة هو عايز منها ايه بالظبط .. فضلت باصة في الرسالة ومش عارفة ترد عليه بأيه</p><p>ميدو :: مش بتردي عليا ليه ؟ .. انا عايز اتكلم معاكي ممكن</p><p>يسرا :: انت عايز مني ايه .. قولي</p><p>ميدو :: مأنا قولتلك .. انا عايزك انتي</p><p>يسرا :: يعني ايه عايزني دي؟</p><p>ميدو :: طب صوري ليا بزازك</p><p>يسرا لطمت علي وشها وعيونها مرغرغة بالدموع .. وعماله تضرب بأيدها علي المرتبه وراحت رامية التليفون اللي في ايدها عالحيطة نزل علي الأرض جاب شاشة</p><p>واتكسر وراحت في هسترية عياط</p><p>ميدو فضل مستني امه ترد عليه</p><p>لكنها مردتش وتاني يوم ماقمتش تصحيهم عالمدرسة زي ما متعودة</p><p>ميدو قام عالساعة عشرة مستغرب</p><p>ان مامتة اول مرة تروح عليها نوم</p><p>خرج لقي ريم قاعده في الصالة وبتفطر</p><p>ميدو :: صباح الخير يا ريم</p><p>ريم :: صباح النور</p><p>ميدو :: هي ماما مصحتناش الصبح ليه</p><p>ريم :: مش عارفة انا قومت من النوم وفوجئت بالساعة وخبطت علي ماما ردت عليا من جوه انها تعبانة ومش قادرة تقوم . وقافلة علي نفسها بالمفتاح مش عايزة تفتح</p><p>ميدو :: غريبة</p><p>ريم :: شكل اللي عملتة امبارح هو السبب</p><p>ميدو حط صباعة علي بوقة وهو بيشاور ليها تسكت .. هششششش</p><p>ميدو راح مخبط علي مامتة</p><p>ماما .. ماما</p><p>يسرا :: عايز ايه يا ميدو</p><p>ميد.:: انتي تعبانة ولا ايه</p><p>يسرا :: اه شوية كدة</p><p>ميدو :: طب افتحي عايز اطمن عليكي</p><p>يسرا قامت ولمت التليفون من الأرض وحطتة عالتسريحة</p><p>وفتحت الباب</p><p>ميدو :: مالك فيكي ايه</p><p>يسرا :: مفيش .. مصدعة شوية</p><p>ميدو لمح التليفون مكسور علي التسريحة</p><p>ايه ده ايه اللي كسر التليفون كدة</p><p>يسرا :: مفيش وقع من ايدي امبارح</p><p>ميدو :: وقعة ايه دي اللي تكسرو كدة .. ده دايس عليه عربية</p><p>يسرا :: اهو نصيبة كدة</p><p>ريم دخلت لمامتها .. ايه يا حبيبتي عاملة ايه</p><p>يسرا :: كويس .. اعملي فطار ل اخوكي</p><p>ريم :: طب مش هتفطري معانا</p><p>يسرا :: لا انا مش جعانة . يلا سبوني كدة لوحدي</p><p>ريم وهي خارجة شافت التليفون</p><p>ايه ده يا ماما.. ايه اللي جري للتليفون</p><p>يسرا :: يوووه بقي .. اتفضلي اخرجي ياريم انا دماغي مش مستحملة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم خرجت وهي بتبص لميدو</p><p>وقفلت الباب وراها</p><p>ماما لو جري ليها حاجة هتكون انت السبب</p><p>ميدو مفتحش بوقة وراح علي اوضتة</p><p>ريم :: ايه مش هتفطر انت كمان</p><p>ميدو :: مش هتنيل دلوقت</p><p></p><p>ميدو دخل الأوضة بتاعتة وهو صعبان عليه منظر مامتة والخوف اللي كان باين علي وشها وحس انه ندم علي اللي عمله .. وكمان عرف قد ايه هو جه عليها لما شاف تليفونها مكسور وقرر انه مش هيكلمها تاني ويقفل حوار صفحة محمد اللي بيهددها بيه ده</p><p></p><p>مر يومين وتليفون يسرا بايظ وكل ماحد يتصل بيها ميعرفش يوصل ليها لغاية ما في اليوم التالت قبل الشغل ما يخلص وليد عدي علي فاطمة وطلب منها تروح تزور يسرا في البيت وتشوف ليه تليفونها مقفول</p><p>فاطمة في الاول مكنتش عايزة تروح علشان ما بتصدق تروح البيت بعد الشغل لكن محايلة وليد عليها خلاها توافق .. وقالها تطمنيني من هناك عليها</p><p>وفعلا فاطمة بعد ما خلصت شغل راحت علي بيت يسرا</p><p>.</p><p>فاطمة :: ايه يابنتي عاملة ايه</p><p>يسرا :: تمام يا فاطمة انتي عاملة ايه وجوزك وبنتك ملوكة</p><p>فاطمة :: كلنا تمام</p><p>ريم :: ازيك يا طنط عاملة ايه</p><p>فاطمة :: تمام .. ازبك انتي ياريم .. عاملة ايه ياحبيبتي</p><p>ريم :: كويسة</p><p>فاطمة :: ايه اخبار المذاكرة والمدرسة</p><p>ريم :: تمام اهو ماشي الحال</p><p>يسرا :: شوفي طنط فاطمة تشرب ايه</p><p>فاطمة :: لا ياحبيبتي مش هقدر و****</p><p>ريم :: لا يا طنط ميصحش كدة. لازم تشربي حاجة</p><p>فاطمة :: خلاص يبقي كوباية شاي سكر زيادة</p><p>يسرا :: وانا اعمليلي كوباية شاي</p><p>فاطمة :: تليفونك ماله صحيح . بقالنا يومين انا و وليد نتصل علشان نطمن عليكي مقفول</p><p>يسرا :: التليفون وقع مني واتكسر</p><p>وحتي خليت ميدو ياخدو الصيانة قالو مش هينفع تاني</p><p>فاطمة :: اه علشان كدة . ده حتي وليد قلقان عليكي وفضل يزن علي وداني النهاردة علشان اجيلك .. كويس اتصل عليه واطمنة</p><p>يسرا :: وليد بصراحة يعني يشكر حتي الفلوس اللي دفعها ليا في المستشفي مرديش ياخدها وانتي مش عايزة تقولي هو دفع كام</p><p>فاطمة :: ياستي انا مكنتش معاه في المستشفي وبجد معرفش يومها هو دفع كام</p><p>الو ايوة يا وليد انا اهو عند يسرا وهي كويسة اطمن</p><p>لا تليفونها اتكسر للاسف</p><p>اه اهي خدها معاك تطمنك بنفسها</p><p>يسرا :: الو انا تمام و****ي .. لا لا انا بخير.. و****ي تليفوني اتكسر وجاب شاشة ومعدش ينفع حتي يتصلح</p><p>**** يخليك يا وليد .. متحرمش منك ****</p><p>لا انا بخير و****ي متقلقش عليا</p><p>في رعايه **** .. سلام</p><p>ريم :: الشاي يا طنط ..</p><p>فاطمة :: تسلم ايدك</p><p>ريم حطت الشاي عالترابيزة قدام فاطمة ومامتها</p><p>فاطمة :: انتي بقي اليومين دول تاخدي بالك من مامتك .. اديكي شايفة اهو مش قادرة تقف علي رجليها</p><p>ريم :: انا ماما في عنيا اكيد</p><p>يسرا :: بصراحة مش بتخليني اعمل حاجة</p><p>فاطمة :: اه طبعآ ماهي بقت عروسة اهي</p><p>يسرا :: **** يخليها و**** بدعي ليها مريحة قلبي</p><p>فاطمة بعد ما شربت الشاي راحت قايمة . طيب يا حبيبتي انا همشي</p><p>عايزة حاجة</p><p>يسرا :: يابنتي استني ناكل لقمة مع بعض</p><p>فاطمة :: لا يا حبيبتي انا محمد جوزي مش بيتغدي غير لما اروح</p><p>يسرا :: **** يخليكم لبعض</p><p>فاطمة :: تسلمي ياقلبي.. يلا بالأذن انا</p><p>.......</p><p>ريم :: عارف يا عادل ان وليد بعد ما عرف ان تليفون ماما اتكسر عمل ايه</p><p>انا :: ايه ؟</p><p>ريم :: راح تاني يوم بعد الشغل لقيناه عندنا بيرن الجرس وفتحت الباب لقيتة في وشي ومعاه شنطة صغيرة وكانت ماما يومها نايمة في اوضتها</p><p>دخلته وعملت له العصير وصحيت ماما اللي استغربت هو ليه جه مع انه اطمن عليها بالتليفون قبلها بيوم وماما لبست وخرجت سلمت عليه وقعدت معاه وانا طبعا سبتهم ودخلت اوضتي</p><p>وبعد ما مشي لقيت ماما بتفرجني علي التليفون الجديد اللي اشتراه ليها.. ونبهت عليا ان مجبش سيرة التليفون ده لبابا لما يكلمنا وقالت انها هترد تمنة في اي مناسبة جاية بهدية وان لو بابا عرف ممكن يعمل مشكلة</p><p>تداركت كلامها بصراحة وقولت ليهل متخفيش</p><p>بس عارف ياعادل انا يومها شفت فرحة في عيون ماما عمري ما شفتها قبل كدة</p><p>مش علشان الموبايل الجديد كان حديث في وقتها وكان غالي .. بس علشان حست ان فيه حد مهتم بيها للدرجادي .. يمكن مستر شريف مهتمش لما تليفونها اتقفل يومين وحتي كان فيه ميعاد للدرس يومها ومجاش</p><p>ماما حبت اهتمام وليد بيها .. سؤاله عنها .. واصرارة علي ان فاطمة تيجي تزورها وتطمنة عليها</p><p>ومستحملش انه يقعد يومين من غير ما يطمن عليها .. وعلشان ميفضلش في القلق ده جبلها تليفون احدث حاجة</p><p>ماما طبعا رفضت التليفون لكن وليد حلف ما هياخدو وان التليفون هدية منه ليها ولما لقي مامة مصرة قام ومشي حتي من غير ما يكمل كوباية العصير</p><p>انا :: اه راجل جنتل مان</p><p>ريم :: تصرفاتة خلت ماما تبتدي تفكر فيه .. بس موضوع اخويا</p><p>والحوار اللي كان عاملة عليها بتاع الهكر كان مخليها مش بتفكر في حد تاني</p><p>انا :: طب ومفتحتش حساب الفيس علي التليفون الجديد</p><p>ريم :: في الأول لا . وخلتني اعمل ليها حساب فيس جديد وطبعا كانت ناوية خلاص متفتحتش الحساب القديم</p><p>لكن خوفها من الحساب اللي كان بيهددها انه ينشر صورها والفيديوهات علي النت .. خلاها تدخل الحساب علي التليفون الجديد ورجعت للقلق والخوف مع كل اشعار رساله يجيلها</p><p>انا :: واخوكي مكلمهاش</p><p>ريم :: اخويا كان ناوي ينسي الحوار ده .. لكن اخويا لما الشهوة تسيطر عليه كان بيعمل اي حاجة</p><p>قصاد انه يلبي نداء شهوتة</p><p>انا :: يعني رجع يبتزها</p><p>ريم :: اه رجع وبقي بيطلب منها فيديوهات ليها وهي بدخل خيارة في كسها وكانت بتعمل كدة من الخوف .. وكان بينام معاها شات كتابي ومكنش يقدر يكلمها صوت</p><p>انا :: اه بس كان بينيك امه شات حتي لو كتابي</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ريم :: وكان بيبعتلها صور زبه</p><p>ريم :: كان بيصور زبه ويبعتة عليها ويخليها تتخيل انها بتتناك منه</p><p>انا :: ايوة ازاي بردو ماهو كدة ممكن معالم الأوضة تبان في الصورة وتعرف انه ميدو</p><p>ريم :: لا ماهو كان بيخفي معالم الأوضة خالص ببرنامج علي تليفونة .. بحيث زبه بس وجسمة</p><p>اللي يظهر ليها</p><p>انا :: اه فهمت ... طيب ومامتك</p><p>كانت مبسوطة بالوضع ده</p><p>ريم :: ماما مكنش قدامها حل تاني</p><p>كان لازم توافق علي اي حاجة اخويا يطلبها علشان متتفضحش</p><p>انا :: طب وانتي لما كنتي بتشوفي الكلام ده .. اخوكي بينيك امك كتابي .. وقبلها امك كانت بتتناك من المدرس بتاعك .. متأثرتيش سلبي</p><p>ريم :: طبعآ وبقيت بسببهم علي اول طريق الأنحراف.. انت مش متخيل احساسي وانا شايفة اخويا</p><p>وهو بيبعت بتاعة لماما وبيخليها تتخيل وهي بتمصة وهي قاعدة عليه.. حسيت قد ايه احنا عيلة رخصية واتخلق جوايا اني زي ماما .. شرموطة .. واني لازم اتناك من اي زب</p><p>انا :: لا كدة الموضوع هيكبر مننا</p><p>ريم :: هههههههه خليه يكبر .. اموت انا في قلة الأدب</p><p>انا :: طب عملتي ايه</p><p>ريم :: اول حاجة قررت اعملها اني</p><p>لازم اتناك من مستر شريف</p><p></p><p>وبكدة يكون الجزء التاسع خلص</p><p>من قصة .. انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>الي اللقاء في الجزء العاشر والأخير</p><p>من السلسلة الأولي</p><p>السلسلة الأولي</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>........</p><p>الجزء العاشر والأخير</p><p>...............</p><p>ميدو :: مساء الخير</p><p>يسرا :: مساء النور</p><p>ميدو :: اخبار رجلك ايه النهاردة</p><p>يسرا :: كويسة</p><p>ميدو :: هتنزلي شغلك امتي ؟</p><p>يسرا :: هروح كمان يومين اكشف واشوف الدكتور هيقولي ايه</p><p>ميدو :: يعني بتقدري دلوقت تمشي عليها</p><p>يسرا :: يعني .. احسن من الأول</p><p>ميدو :: طب فاضية نتكلم شوية</p><p>الليلة انا حابب احكي معاكي شوية عن حياتك</p><p>يسرا :: مش هتقولي مين انت وليه انا بالذات اللي اخترت تهكر حسابي</p><p>ميدو :: انا زي ما قولت ليكي قبل كدة اسمي محمد 45 سنة اصلا شغلي مبرمج كمبيوتر وعايش بالكويت من خمس سنين .. متجوز ومعايا ولدين</p><p>يسرا :: **** يخلي .. بس بردو عايزة اعرف ليه انا</p><p>ميدو :: هو بصراحة مش انتي بس اللي اخترقت حسابها . انا اخترقت كتير لكن انتي الوحيدة اللي حبيت اتكلم معاها وكمان بصراحة جسمك عجبني اووي</p><p>يسرا :: يا سلام .. وانت بقي ليه بتدي نفسك الحق تدخل علي حسابات مش بتاعتك</p><p>ميدو :: مانتي مدية نفسك الحق في حد مش بتاعك .. ولا انا غلطان</p><p>يسرا سكتت ومعرفتش ترد</p><p>ميدو :: علي فكرة مش قصدي اكسفك .. وتعالي نتفق اتفاق وانا اوعدك هكون عند وعدي</p><p>يسرا :: وعد ايه</p><p>ميدو :: بصي يا ستي خلينا نتكلم مع بعض كأصحاب لمدة اسبوع مش كاواحدة خايفة من واحد بيهددها .. وياستي اوعدك بعد الأسبوع ده لو انتي حبيتي متتكلميش تاني معايا انا هبعد خالص عنك ولا كأني اعرفك</p><p>يسرا :: طب وصوري وفيديوهاتي اللي عندك .. واضمن منين انك متدخلش تاني حسابي.. وكمان اضمن منين انك متستغلش دول بعدين</p><p>ميدو :: انا هوعدك</p><p>يسرا :: وانا المفروض اصدق وعدك صح؟</p><p>ميدو :: ماهو مفيش حل تاني قدامك</p><p>يسرا :: لا فيه</p><p>ميدو :: ايه هو</p><p>يسرا :: لو انت صادق وفعلا مش ناوي تبتزني .. تتصور انت كمان عريان وبوشك وتبعتلي .. علشان اضمن لو فكرت تفضحني تخاف وتعمل حسابك</p><p>ميدو :: واذا انتي صورك ومقاطعك نزلت عن طريق اي حد تاني غيري ولو عن طريق العشيق الولهان بتاعتك انتي تفضحيني</p><p>انسي .. ولو مش حابة الأتفاق ده بدون ضمنات براحتك</p><p>يسرا :: معناها اني عمري ما هأمن ليك وانت هتفضل طول عمرك تبتزني .. او بمعني اصح هفضل تحت رحمتك طول الوقت</p><p>ميدو :: طيب ما علينا .. براحتك</p><p>ممكن اسألك كام سؤال</p><p>يسرا :: اه طبعا .. مأنت تسأل براحتك وانا مجبرة اجاوب</p><p>ميدو :: ماشي .. انتي ليه خونتي جوزك؟</p><p>يسرا سكتت شوية وكل ما تكتب تمسح اللي بتكتبه وميدو قاعد مستني بفارغ الصبر يشوف كلام ورد مامتة</p><p>يسرا :: هو سؤال صعب بس هجاوبك</p><p>انا جوزي مسافر بقاله سنين ويدوب بينزل كل سنة اسبوعين</p><p>وانا طول السنة مطحونة ما بين تربية اولادي ومابين شغل البيت</p><p>وبين شغلي .. ست حاسة طول الوقت بالضغوط والحرمان .. مفيش كلمة حلوة .. مفيش اهتمام</p><p>مفيش حتي حد البس له قميص نوم واتزوق له .. كل دي مشاعر كنت حاسة اني مفتقداها ولما اتعرفت علي شريف وكنت بشوف نظراتة ليا حسيت انه صحي حاجات كتير جوايا.. في الأول حاولت احارب مشاعري دي لكني فوجئت بأهتمامة بيا واتصاله المستمر وبقي محاوطني من كل ناحيه .. من الفيس ومن</p><p>مكالمات</p><p>ومن دروس لبنتي وطبعا في الأول كان بحجة بنتي</p><p>ميدو:: اه فهمت .. يعني الحرمان الجنسي</p><p>يسرا :: لا مش الجنسي .. الجنسي ده جه بعدين لكن حرمان من اهتمام ومشاعر</p><p>ميدو :: طب ممكن اعرف ازاي بقي فيه بينكم جنس</p><p>يسرا :: الجنس مجاش غير محاولات كتير جدآ منه عن طريق المكالمات بينا .. طبعا بعد ماعرف يخليني اتعلق بيه</p><p>بقي بيلمح ليا انه بيحلم بيا ولما كنت اسأله حلمت بيا ازاي</p><p>في الأول كان بيقولي مينفعش اقولك فبدات افهم طبعآ نوع الاحلام .. ومرة يقولي جسمك النهارده كان عامل ازاي في البنطلون ده .. او في الجلبية دي</p><p>شوية شوية بقي جريئ معايا في الكلام... وانا لاني كنت محرومة</p><p>كنت غصب عني بتجاوب معاه وكلامة وطريقتة كانت بتخليني اتجاوب معاه .. لغاية ما شوية شوية بقي كلامة معايا بقي بالمسميات</p><p>ميدو :: ازاي مش فاهم</p><p>يسرا :: يعني بيقول كل حاجة بأسمها</p><p>ميدو :: زي كسك وبزازك .. كدة</p><p>يسرا :: ايوة</p><p>ميدو :: اللي انا فهمتة من الرسايل اللي بينكم انه بيجيلك البيت بالليل.. في شقتك .. وانتي عندك بنت وولد .. مخوفتيش حد منهم يشوفه وهو داخل او خارج ؟ واشمعني في شقتك</p><p>يسرا :: بصراحة علشان انا كنت خايفة في الأول اولا طول عمري بخاف اخرج مع حد او اروح اي مكان مع حد غير اولادي وجوزي</p><p>بحس ان كل الناس بتشوفني</p><p>دي اول حاجة .. تاني حاجة بصراحة عمري ما كنت بعت لشريف صور لجسمي في الأول بوشي يعني كنت ببعت له صورة</p><p>مثلا لجسمي لكن كنت بكون حريصة مفيش حاجة تبان فيها من معالم الشقة .. وكنت خايفة جدآ منه في الأول .. وسواس كان بيقولي انه هيركب ليا كاميرات لو روحت له وهيستغل ده</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: علشان كدة بتتقابلو في شقتك</p><p>يسرا :: اه .. لكن مع الوقت بقيت مش بطمن مع حد غير معاه .. وبقيت بعمل اي حاجة يطلبها مني</p><p>الا انه يقابلني بره.. لان خوفي من الناس عمره ما راح</p><p>ميدو :: طب ومش خايفة من عيالك يشوفوه وهو داخل او وهو خارج</p><p>يسرا :: بص انا مش بقابله غير بالليل خالص ويوم الخميس علشان اطمن ان اولا عيالي يكون كل واحد منهم في اوضتهم .. وثانيا يكون بكره اجازة من الشغل والمدرسة</p><p>اول حاجة بعملها بطفي انوار الشقة كلها قبل ما يطلع .. وبعدين بفتح باب الشقة واكون سايبة اوضة نومي مفتوحة واكون مستنياه في الصاله وهو مستني تحت في عربيتة ابعتله رساله يطلع ويدخل علي اوضة نومي وانا اقفل باب الشقة وبعدين اروح الأوضة بتاعتي</p><p>ميدو :: ولما يجي يمشي طبعا بتخرجي تأمني الدنيا .. وتفتحي باب الشقة له وبعدين هو يمشي</p><p>يسرا:: ايوة</p><p>ميدو :: تمام .. فهمت..... ممكن تصوري ليا بزازها وتكتبي عليهم اسمي.. ولا اقولك انا بيدلعوني ميدو .. اكتبي عليهم ميدو</p><p>يسرا :: حاضر .. لحظة</p><p>ميدو :: طب استني ممكن تكتبي عليهم بقلم الكحل .. شرموطة ميدو</p><p>يسرا ::لا الكلمة دي لا</p><p>ميدو :: ليه</p><p>يسرا :: انا مش شرموطة</p><p>ميدو :: طيب خلاص وحقك عليا</p><p>اكتبي ميدو . بس علي بزازك وكسك</p><p>يسرا :: حاضر</p><p>يسرا قلعت هدومها وكتبت علي بزازها وكسها ميدو وصورتهم وبعتتهم لميدو</p><p>ميدو :: اووووووف .. مكنتش اعرف ان اسمي حلو كدة.. تعرفي انا نفسي انزل مصر علشان ابوس كس ده وامص بزاز</p><p>يسرا ساكتة مش عارفة تقول ايه</p><p>ميدو :: ايه .. مش نفسك تشوفي زبي وهو واقف علي صور بزازك وكسك</p><p>يسرا بردو ساكتة</p><p>ميدو :: هتفضلي ساكتة علي طول</p><p>يسرا :: يا محمد لاحظ انك بتخليني اعمل الحاجات دي غصب عني وانا من جوايا مش راضية علي اللي بعملة</p><p>ميدو :: طب اعتبريني شريف</p><p>يسرا :: بالتهديد ؟ لا</p><p>ميدو :: مانا قولتلك خلينا اسبوع كأننا صحاب واذا معجبكيش الوضع كأننا منعرفش بعض</p><p>يسرا :: بردو كله بالتهديد.</p><p>ميدو :: عارفة انا نفسي في ايه</p><p>نفسي ادخل علي كسك دلوقت الحسه واشبع منه .... ممكن طب تتخيلي معايا ومش لازم تردي</p><p>يسرا :: مش قدامي غير اقولك حاضر طبعآ</p><p>ميدو :: طب ممكن تجيبي الخيارة</p><p>ولما انيكك تحطيها في كسك</p><p>يسرا :: حاضر يا محمد</p><p>ميدو :: انا بتخيل نفسي نزلت اجازة مصر وانا جايلك الشقة بالليل زي ما بتحبي وتكوني في اليوم ده لابسة روب فوق قميص نوم ابيض وتحت لابسه كلوت فتلة من ورا وقدام فراشة شبكة مغطيه كسك .. والسنتيان شفاف وحلمات بزازك باينين منه</p><p>هدخل من الشقة عالأوضة بتاعتك</p><p>وانتي تيجي ورايا وتقفلي علينا باب الأوضة</p><p>وانا اخدك في حضني اوووي واشم ريحتك وانتي ما ايدك علي خدودي وشفايفك تلمس شفايفي</p><p>نبوس بعض بوسه طويله .. ولسانك يدخل بين شفايفي امصه</p><p>وايدي تتحرك علي ضهرك وتنزل علي طيزك.... يسرا</p><p>يسرا :: نعم يا محمد</p><p>ميدو :: متخيل طيزك طريه اوووي.. وزبي وقف اوي عليكي ..</p><p>يسرا :: كمل يا محمد</p><p>ميدو :: ايدي بتتمشي علي طيزك</p><p>وزبي وقف عليكي ولمس تحت بطنك... وكان عايز يدخل جواكي</p><p>انتي حسيتي بزبي وهو واقف علي كسك . روحتي فتحتي الروب</p><p>وايدك من تحت راحت علي زبي</p><p>اللي كان واقف ومشدود عليكي تحت البنطلون</p><p>ايدك ماسكة فيه اووي وانا شفايفي راحت لتحت رقبتك ببوسها وهايج اوي عليكي يا ماما</p><p>ممكن ادلعك بماما</p><p>يسرا :: اشمعني !؟</p><p>ميدو :: علشان انا بقول لمراتي يا ماما وانا بتخيلك مراتي مش عشيقتي .. ممكن اندهلك بماما ؟</p><p>يسرا :: ماشي . زي ما تحب</p><p>ميدو :: ماما عارفة انا نفسي في ايه</p><p>يسرا :: ايه ؟؟</p><p>ميدو :: نفسي تتخيلي معايا وانتي بتنزلي علي ركبك قدامي وبتفكي حزام بنطلوني وزرار البنطلون . وعيونك بتبص في عيني وانتي بتنزلي السوستة .. وايدك بتدخل جوه البنطلون وتحت البوكسر.. وبطلع زبي .. نفسي تتخيلي وانتي بتقربي منه وبتاخديه في بوقك</p><p>وتمصيه براحه .. وانا احط ايدي علي دماغك وارجع بضهرا لورا وبديكي زبي علشان تشبعي منه مص .. شفايفك حلوة اوي يا ماما علي زبي .. ارضعي زبي اووووي .. وبعدها انزلي بشفايفك ولسانك علي بيضاني.. الحسيهم</p><p>وانا هقلع بنطلوني خالص وانتي ايدك تمسكني من طيزي وتدخلي زبي كله في بوقك .. واتمصي زبي وانتي بطلعيه .. وترجعيه تدخليه بشويش في بوقك</p><p>بعده ما تمصي زبي وتلحسي بيضاني بلسانك .. تقومي وتقلعي الأندر .. وتطلعي عالسرير .. وتفتحي رجليكي وانتي بصالي . وبتخبطي بصواعك علي كسك علشان انا اجي الحسه ليكي</p><p>هاجي وادخل بين فخادك .. واشد الكلوت بتاعك علي جنب وادخل عليه بشفايفي.. ابوسه بوسه رقيقة .. واطلع لساني وامشيه علي كسك .. وانتي تروحي نايمة علي ضهرك وتفتحي ليا رجلك اوي.. وانا مجنون بكسك يا ماما .. ريحته مهيحاني اوي . وادخل لساني بين شفرات كسك .. امشيه براحة اووووي</p><p>وانتي تقومي براسك وتزوقي كسك عليا .. وايدك تنزل علي راسي وتحركي وسطك حركات دائرية علي شفايفي.... ماما يسرا</p><p>يسرا بدأت فعلا تتخيل كلام ميدو وهي متخيلاه شخص ضخم الجسم... نعم يا محمد</p><p>ميدو :: عايز ادخل زبي في كسك</p><p>عايز انيكك واغرز زبي كله جواكي</p><p>يلا افتحيلي رجلك علشان هدخل بينهم واحط زبي علي كسك وادخله براحة و واحدة واحدة لغاية ما يبقي كله في كسك</p><p>هفضل انيكك واشبع زبي من كسك السخن</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وبعدها هطلعة واخليكي تنامي علي ايدك وركبك وانتي مدياني ضهرك وهاجي من وراكي وانزل بزبي واحطه في كسك من ورا</p><p>واروح مدخله</p><p>يسرا :: محمد انا تعبت .. ارحمني</p><p>ميدو :: هدخل زبي كله في كسك وانا ماسكك من وسط واسحب زبي براحه وارجع ادخله كله جوه كسك .. هنيكك بالوضع ده كتير وبراحة .. وبعدين هسند بأيدي علي ضهرك وانتي هتنامي براسك علي المرتبة . وترفعي ليا وسطك وطيزك اكتر علشان يبقي زبي كله في كسك وابدأ انيكك بقوه</p><p>يسرا :: محمد .. حرام عليك بجد .. اعصابي باظت</p><p>ميدو :: حطي الخيارة في كسك عايزك تتخيلي زبي هو اللي جواكي</p><p>يسرا :: حطاها .. ارحمني مش قادرة</p><p></p><p>باب اوضة نوم يسرا خبط وهي هايجة ونايمة عالسريرة بتنيك كسها بالخيارة</p><p>يسرا :: مين</p><p>ريم :: خالتو سعاد بره يا ماما</p><p>يسرا :: طيب يا حبيبيتي انا طالعة</p><p>يسرا :: معلش يا محمد جالي ضيوف انا مضطرة اقفل</p><p>يسرا لبست هدومها وسرحت شعرها وخرجت</p><p></p><p>يسرا :: ازيك يا سعاد</p><p>سعاد :: ايه عاملة ايه النهاردة.. معلش معرفتش انزلك من الصبح</p><p>علي ما خلصت الاكل</p><p>يسرا :: كويسة يا اختي .. انتي عامله ايه</p><p>سعاد :: تمام يا حبيبتي ... عاملة ايه يا ريم في المدرسة</p><p>ريم :: كويسة ياوخالتو.. اومال حنين منزلتش ليه</p><p>سعاد :: بتخلص واجبها وهتنزل</p><p></p><p>ميدو اتصل بحنين لما عرف ان خالتو عندهم لكن ريم كانت بتكنسل عليه</p><p>ميدو راح باعتلها رسالة... ايه مش بتردي ليه ؟</p><p>حنين :: اخويا هيثم جنبي مش هينفع ارد عليك</p><p>ميدو :: طب ما تنزلي الشقة بتاعتنا .. عايز اشوفك وبالمرة مامتك هنا عندنا</p><p>حنين :: لا مش هينفع .. هيثم هنا وماما عارفة اني هنزل اقعد مع خالتي شوية</p><p>ميدو :: ماشي انا هلبس وانزل بقي</p><p>حنين :: هتروح فين</p><p>ميدو :: هتصل بأخوكي وهاخدو ونروح نقابل جاسر ونقعد علي اي كافية شوية</p><p>حنين :: ماشي يا حبيبي.. اوعي حد يعاكسك وانت ماشي</p><p>ميدو :: ماشي ياختي .. علي اساس اني مز اوي</p><p>حنين :: طبعا مز يا حبيبي</p><p>ميدو :: قلبي انتي .. سلام بقي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>بعد يومين ريم رجعت من المدرسة غيرت هدومها ودخلت لبست ترنج بيتي واكلت لقمة عالسريع قبل ميعاد درس مستر شريف</p><p>يسرا كانت بدأت تقف علي رجليها وبتزوق زقة خفيفة وهي بتمشي</p><p>كانت قبل ميعاد الدرس واقفة في المطبخ بتغسل كام طبق</p><p>وميدو رجع من المدرسة دخل ينام</p><p>شوية</p><p>جرس الباب ضرب وريم راحت فتحت الباب وبدأت زمايلها يجوا واحدة ورا واحدة ومستر شريف</p><p>جه بعد ميعاده بتلت ساعة</p><p>ريم راحت فتحت له الباب</p><p>مستر شريف :: مساء يا رورا</p><p>ريم :: مساء الخير يا مستر.. اتفضل</p><p>مستر شريف :: الكل جه ؟</p><p>ريم :: ايوة يا مستر</p><p>ريم فضلت واقف قدام مستر شريف لغاية ما دخل من الباب وقلع الجزمة وحطها في الجزامة</p><p>وعيونها علي زبه</p><p>مستر شريف دخل الصاله وسلم علي البنات وبدأ في اعطاء لهم الدرس</p><p>ريم قاعده علي الكرسي اللي جنب منه وتركيزها كله مكنش في الشرح بتاعة كانت بتفكر تعمل ايه علشان تلفت نظر مستر شريف</p><p>شوية دخلت يسرا .. ازيك يا مستر شريف</p><p>مستر شريف :: ازيك يا مدام يسرا عاملة ايه دلوقت</p><p>يسرا :: اهو احسن بكتير نحمد ****</p><p>تعالي يا ريم خدي العصير من المطبخ لمستر شريف</p><p>ريم قامت وراحت المطبخ وحطت العصير لمستر شريف</p><p>ويسرا دخلت اوضتها</p><p>ريم طول ما هي قاعدة بقت كل شوية تحك رجليها في رجل مستر شريف .. ومرة توقع القلم في الأرض علشان تنزل تبص علي زب</p><p>المستر وهو قاعد</p><p>مستر شريف لاحظ ان ريم مش في طبيعتها وعمالة تفرك وكل شوية تخبط رجليها في رجليه</p><p>وكل شوية قلم يقع تنزل تجيبة</p><p>مسطرة وكدة</p><p>مستر شريف وهو مبتسم :: ايه يا ريم انتي ملبوسة النهاردة ولا ايه</p><p>ريم :: ليه يا مستر</p><p>مستر شريف :: خيلتيني في ايه ؟</p><p>ريم :: مفيش يا مستر</p><p>طول الحصة ريم مش مركزة ولما خلاص الحصة علي وشك</p><p>مستر شريف متعود يسألهم اسئلة</p><p>بناء علي الشرح اللي شرحه</p><p>وطبعا ريم ولا كانت فاهمة حاجة</p><p>مستر شريف :: انتي مالك النهاردة ؟.. طول الحصة مش مركزة معايا</p><p>ريم :: مفيش يا مستر</p><p>مستر شريف :: اومال مالك ؟. بصي انا كدة خلصت .. يلا يابنات انتو خلاص كدة .. وانتي انا هقعد معاكي نص ساعة اشرحلك اللي انتي مكنتيش مركزة معايا فيه</p><p>ريم :: ماشي يا مستر</p><p>مستر شريف :: نيجي بقي نشرح من اول الدرس</p><p>مستر شريف بيشرح وريم بتحاول تبين انها مركزة معاه لكن دماغها بتسوحها انها تلمس زب مستر شريف وقبل ما تاخد القرار كانت يسرا داخلة عليهم بعد ما غيرت ولبست جلبية غير اللي كانت واقفة بيها في المطبخ</p><p>يسرا :: ايه ده هما البنات راحو فين</p><p>مستر شريف :: خلصو الحصة ومشيوا.. وانا قعدت مع ريم نص ساعة زيادة</p><p>يسرا :: غريبة ؟ ليه ؟</p><p>مستر شريف :: مكنتش مركزة معايا وانا صعب عليا انزل من غير ما اشرحلها الدرس تاني</p><p>يسرا :: ليه كدة ياريم ؟ دي اول مرة يا حبيبتي</p><p>ريم :: معلش يا ماما اصلي مصدعة شوية</p><p>مستر شريف :: حيث كدة بقي يبقي شرحي النهاردة بردو مش هيجيب نتيجة</p><p>انا بعد بكرة معنديش حصص ايه رئيك اجيلك اعوضك الحصة</p><p>يسرا :: بس احنا كدة هنتعبك</p><p>مستر شريف :: لا مفيش تعب ولا حاجة.. استأذن انا</p><p>مستر شريف قام ويسرا راحت وراه لغاية الباب</p><p>مستر شريف بصوت واطي</p><p>النهاردة الخميس هاجي ولا ايه</p><p>يسرا :: اه ياحبيبي .. هستناك في ميعادنا</p><p>شريف :: تمام .. يبقي علي تواصل بينا بالليل .. يلا سلام</p><p></p><p>الساعة 12 بالليل كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس بتاع مامتها وشافت المحادثة اللي بين ميدو وبين مامتة وهاجت علي كلام ميدو وهي بتتخيل اللي بيعملوها فيها وميدو فاتح قصة سكس بيقراها المرة دي عن العلاقة بين الأم والأبن</p><p>ريم خرجت جابت خيارة من المطبخ بسرعة ورجعت اوضتها</p><p>وقفلت الباب عليها لكن من غير مفتاح علشان عارفة ان اخوها علي واحدة بيجي يرزعها الزب</p><p>ريم نايمة عالسرير ومدخله الخيارة في كسها بعد ما قرت الرسايل اللي بين ميدو وبين مامتها ورمت التليفون جنبها وعمالة تنيك في كسها بالخيارة وتتلوي وهي فاتحة رجليها وعيونها مغمضة وفجاءة اخوها دخل عليها وشافها وهي بتنيك نفسها ولا حست بيه</p><p>عيونها مغمضة وخيالها رايح ل ميدو وهو فوق مامتهم بينكها وفجاءة حست باللي بيشدها من رجليها وبيسحبها لطرف السرير</p><p>فتحت عنيها شافت ميدو مطلع زبه ومجهزه يرشقة في كسها</p><p>ميدو مسك الخيارة وطلعها من كسها وشدها لبره السرير وراح مدخل زبه</p><p>ااااااه .. ااااااه.. دخله اوووي .. دخله اوووووي يا ميدو</p><p>ميدو دخل زبه كله في كسها وراح ماسك رجليها ورفعهم لفوق وهو ضاممهم علي بعض وبقت المساحة</p><p>اللي بين فخادها ضيقة اوي وزبه محشور في كسها</p><p>ريم بقت حاسة ان في ماسورة حديد محشوره في كسها وحاسه اوي زب اخوها وهو بيتعمق في كسها</p><p>يالهوووووي .. حلوو اوووي الوضع ده.. اوووووف.. زبك تخين اوووي في كسي</p><p>ميدو عمال يدخل زبه ويخرجه وهو قافل رجليها .. شويه راح منزل رجل وبقي بيدخل زبه بالجنب في كسها</p><p>ايه ده . اووووف.. حلو .حلو . كمان. كمان . نكني اوي .. احححح احححح.. زبك مولعني .. اووووف</p><p>ميدو نزل رجليها وريم تنهم وراحت حاضنة ميدو عليها ووسطة شغال مبيهداش .. طالع نازل دك في كسها</p><p>وفي عز النيك والرزع صوت اشعار رساله جت علي تليفون ريم</p><p>ريم مدت ايدها واخدت التليفون من جنبها وميدو فوقها بينكها</p><p>ريم :: الحق مستر شريف باعت لمامتك بيقولها مستنيها في العربية تحت</p><p>ميدو وقف نيك وزبه في كسها واخد منها الفون ويسرا ردت عليه</p><p>يستني كمان نص ساعة يكون اولادها راحو في النوم</p><p>ميدو حط الفون جنب ريم عالسرير.. مامتك هتتناك الليلة وزبه اتنفض علي اخره وبدأ من تاني ينيك ريم . لكن المرة دي بكل قوة ..</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو دخله كله في كس ريم وراح نازل عليها وشايلها ورفع رجل علي السرير وريم اتعلقت في رقبتة</p><p>وبدأ ينزلها واحدة واحدة ويطلعها</p><p>اححححححح اححححححح</p><p>ايه ده.. ايه ده .. اوووووف .. حلووووو .. حلوووووو.. ياخرابي مش قادرة .. كمان .. نزلني علي زبك يا ميدو.. ايووووه .. ايوووووه. اووووووف</p><p>اخدها وراح بيها علي الدولاب وراح ذنقها بين وبين الدولاب</p><p>وراح واخد شفايفها بين شفايفة</p><p>ومص ورضع في شفايفها</p><p>ريم قاعده علي زب اخوها وحاضنة رقبتة بأيدها وهي ماسكة في شفايفة .. بيمصو شفايف بعض وبعدها بدأ ميدو في دك شرفها بسرعة وبزاز بتطلع معاها وتنزل وصوت اللحم بتاعهم بيرن في الأوضة</p><p>صوت الأشعار الرسايل</p><p>ميدو نزل ريم وراح اخد الفون بيقرا الرسالة وريم نزلت بين</p><p>رجليه واخدت زبه بين شفايفها</p><p>تمصه وايدها من تحت تلعب في بيضانة</p><p>ميدو :: مامتك بعتت له يطلع دلوقت .. قومي البسي بسرعة</p><p>ريم قامت لبست الترنج وميدو لبس الشورت بتاعة وراح ناحيه الباب بيراقب بره وريم وقفت جنبه لغاية ما مستر شريف دخل الأوضة ويسرا دخلت وراه</p><p>ريم :: دخلو</p><p>ميدو :: اه شوية كدة هنتسحب بشويش وتشوفي مامتك الست الفاضلة وهي مع مستر شريف مربي الأجيال</p><p>ريم :: طب يلا</p><p>ميدو :: لا استني شوية علشان نضمن مامتك متخرجش دلوقت</p><p>بعد حوالي عشر دقايق من دخول مامتها ومستر شريف اوضة النوم</p><p>ميدو خرج علي طرطيف صوابعة وريم وراه وسمعو صوت اهات يسرا من ورا الباب</p><p>ريم وطت براسها وبصت من فتحة الباب شافت مامتها بقميص النوم النبيتي نايمة عالسرير فاتحة رجليها ومستر شريف عريان ملط بين رجليها بيلحس كسها</p><p>ااااه يا شريف.. اه يا حبيبي .. اووي .. حرك لسانك براحة اوووي</p><p>احححححح .. اححححححح.</p><p>مش مستحمله .. اوووووف</p><p>شريف لسانه رايح جاي علي كسها اللي بيسيل افرزات شهوتها وايدها سانده رجليها المرفوعة له</p><p>شوية وشريف قام وطلع فوق يسرا 69 ونزل بزبه علي بوقها ويسرا بتلحس بلسانها بيضانة</p><p>وايدها ماسكة زبه بتدعكة</p><p>وشريف فاتح كسها بصوابعة ومدخل طرف لسانه في كسها</p><p>ميدو شد ريم ونزل ياخد نصيبة من مشاهدة مامتة وهي بتتناك من مستر شريف</p><p>يسرا :: قوم نكني مش قادرة يا شريف .. قوم حط زبك في كسي</p><p>شريف قام ورفع رجل يسر ومسك زبه وراح مدخله في كسها</p><p>وهي رفعت له ايدها علشان يجي عليها وتحضنة</p><p>شريف نام في حضن يسر وبقي بزبه من تحت بيطلع نص طلعة وينزل كبس في كسها</p><p>ويسرا حضناه بكل قوتها وهي بتقوله</p><p>ايوه . ايوه يا شريف . نكني اوي . عايزه زبك يقطع كسي .. اااااه . ااااااه .. كمان ياحبيبي .. كمان يا قلبي .. اووووف .. اووووف</p><p></p><p>ميدو وريم هاجو وكل شوية حد منهم يبص شوية علي مامتهم اللي بتتناك جوه من شريف</p><p>ميدو هاج وخلي اخته بتبص من ورا الباب وسامع مامته بتترجا شريف يفشخها نيك</p><p>وقف ورا ريم ونزل الشورت بتاعها</p><p>ريم بصت له وهي بتقوله لا مش هينفغ هنا.. كلام بالهمس لكن ميدو شاور ليها بصباعة علي بوقة يعني اسكتي وراح منزل الشوت بتاعة وحط زبه من ورا في كس ريم</p><p>اللي فلئست له اوي وايدها علي الباب وعينيها راحت تراقب من فتحة الباب مامتها</p><p>ميدو بقي زبه في كس ريم من ورا</p><p>ويسرا جوه رافعة رجليها وبتتناك من زب مستر شريف</p><p>اي اي . اي اي . مش قادرة . مش قادرة. اووووف .. اووووف . كمان .دخله كله .. اووووف . اااااااه اااااااااه .. نار . نار . كسي مولع ناااار</p><p>شريف جاب مخده صغير جنبه وخلي يسرا ترفع جسمها لفوق وحط المخدة تحت طيزها</p><p>وتف علي راس زبه</p><p>وحطه من تحت في خرم طيزها</p><p>شريف طيزي لا . طيزي لا يا شريف.. بتوجعني .مش هقدر</p><p>لكن شريف حط زبه في خرم طيزها غير مبالي نهائي وبدأ في ادخاله ... يسرا حطت ايدها علي بوقها وهي بتفرفع راسها وبتتوجع</p><p>اي اي .. لا لا بيوجع.. علشان خاطري شيله .. لاااااااا .. شريف مش قادرة .. زب شريف دخل في طيز يسرا وايده راحت ماسكة وراكها من تحت ورفعها .. وبدأ يدخله للأخر .. لغايه ما بقي كل زبه في طيزها .. صراخ مكتوم ووجع وراسها مرفوعة من المخده</p><p>بتتألم وبتترجاه يشيل زبه</p><p>وبره ريم في قمة هيجانها وميدو بيدك زبه في كس اخته وايده غارزة في وسطها</p><p>ريم :: بصوت واطي .. حطو في طيزي يا ميدو</p><p>ميدو شال زبه من كسها وحط الراس علي خرم طيزها بعد ماغرقها تفافة وبدأ يحاول في ادخاله .. محاولات من ميدو . ووجع وشهوة وتمني من ريم .. اخيرا زب ميدو اخترق خرقها وبقت الراس جوه طيزها</p><p>بصوت هامس جدآ</p><p>ريم :: براحه برررراحة .. اي اي . هتعور .. هتعور</p><p>ميدو دخل زبه للأخر وايدو مسكت بزازها وبدأ يطلع زبه نص طلعة براحة ويرجع يدخله</p><p>اي اي . براحة مش قادرة ...</p><p>ريم بتعض علي شفايفها وحطت ايدها عالباب وسندت راسها وميدو عمال يطلع زبه في طيزها ويدخله</p><p></p><p>يسرا قامت بعد ما مستر شريف شال زبه من طيزها ونام عالسرير</p><p>وهي راحت طالعة فوق منة ومسكت زبه بأيدها وقعدت عليه</p><p>قعدت وارتاحت علي زبه وهي لابسه زبه بالكامل في كسها</p><p>وايدها راحت لبزاز شريف وبصواعبها بتفرك في حلماتة بقوة</p><p>شريف حاطط ايده تحت طيزها وعمال يطلع بوسطة لفوق وينزل ويدك زبه فيها</p><p>اححححححح. اححححححح. اححححححح . اححححح. اووف اووووف .. حلو .. حلو .. اوووي اوي شريف اوووي.. نكني .. نكني .. اوووو.. اووووو .. كمان يا شريف</p><p>شريف شال ايده من تحت طيز يسرا وراح قايم بيها وقلبها علي ضهرها وبقي هو اللي فوق منها</p><p>ويسرا حضنته بأيدها ورجليها لفت دحوالين وسطه وهو بينيك فيها</p><p></p><p>ريم:: شيله خلاص مش قادرة . هصرخ بجد</p><p>ميدو :: هشش . خلاص هجيهم اهو</p><p>فضل ميدو ماسك ريم من وسطها وعمال ينيكها في طيزها لغاية ما خلاص حس بزبه اللبن بيغلي وبيفور فيه .. وبدأ يدخله بقوه فيها يرجع بوسطة لورا .. ويدك زبه للأخر في طيزها وريم ماسكة نفسها بالعافية وبتعض في ايدها</p><p>لغاية ما لقت ايد ميدو بتكتفها جامد وشدها عليه .. وحست بزبه بقي ناشف اوي جوه طيزها وقرب يطلع من زورها .. وماية سخنة اووي بتنزل جواها ومسبهاش غير لما نزل لبنة كله في طيزها</p><p>..</p><p>يسرا :: اااااه .. اااااه.. حلووو. حلوووو اووووي.. كمان .. كمان يا حبيبي ..</p><p>يسرا وقفت وبطلت تروح وتيجي علي زب شريف ولمت شعرها بأيدها وبعدين نزلت بشفايفها علي حلمات صدره وبقت عمالة تمص وترضع فيهم وايد شريف حضناه من وسطها</p><p>يسرا سابت حلمات صدره بعد ما ناكتهم مص.ورضاعة و بدأت ترجع بوسطها لورا وتدخل تاني لقدام وهي سانده بأيدها علي صدره</p><p>وبعد شوية بقت بتلف لفات دائرية بطيزها وكسها وهي لابسة زبه</p><p>شويه وبدأت تطلع وتنزل علي زبه</p><p>براحة .. وشويه بقوه لغاية ما شريف حس انه خلاص هيجيب لبنة قام ونيمها علي ضهرها وطلع فوقها وبقي شغال ينيك فيها بسرعة لغاية ما لبنة نزل منه وغرق كسها لبن</p><p>في اللحظة اللي شريف شال زبه من كس يسرا .. ريم وميدو بسرعة راحو علي اوضهم</p><p></p><p>تاني يوم يسرا عالضهر تليفونها رن</p><p>يسرا :: الو ايوة يا وليد</p><p>وليد :: ايه عاملة ايه النهاردة</p><p>يسرا :: انا بقيت كويسة وبمشي علي رجلي اهو واحدة واحدة</p><p>وليد :: طب كويس .. اعملي حسابك بقي هعدي عليكي دلوقت علشان ميعاد الأستشارة</p><p>يسرا :: مش لازم يا وليد انا بقيت كويسة</p><p>وليد :: لا مش لازم ايه لازم نروح ونطمن بردو</p><p>يسرا :: انا بصراحة مش حابه اتعبك كمان في يوم اجازتك . وكمان انا بقيت كويسة</p><p>وليد :: ياستي اتعبيني ملكيش دعوة وبعدين بصراحة انا بتلكك</p><p>يسرا مبقتش عارفة تقول ايه</p><p>وليد :: يلا بقي قومي البسي وانا هعدي عليكي اخدك ونروح للدكتور</p><p>يسرا :: حاضر يا وليد</p><p>وليد :: اعملي حسابك متتغديش علشان هنتغدي بره</p><p>يسرا :: وليد علشان خاطري انت عارف رئي في موضوع الغدا والخروج بره</p><p>وليد :: يسرا .. ممكن بقي تسمعي كلامي ولو مرة من غير ما توجعي قلبي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>يسرا ابتسمت وهي مبسوطة بأهتمام وليد بيها ورغم ان شريف</p><p>ممتعها جنسيآ الا انه عمره حتي ما فكر يقولها امتي هتكشفي ولا عرض حتي يروح معاها</p><p>حاضر ي وليد المرة دي مش هقولك لا .. بس المرة دي بس</p><p>وليد :: نبقي .نشوف الموضوع ده بعدين</p><p>يسرا قفلت مع وليد ودخلت اوضتها لبست هدومها وخرجت قعدت في الصاله مستنيه تليفون من وليد</p><p>ريم :: انتي رايحة فين</p><p>يسرا :: رايحة الأستشارة</p><p>ريم :: طب اقوم البس واروح معاكي</p><p>يسرا :: لا استاذ وليد هيعدي عليا بالعربية هياخدني يوديني</p><p>ريم :: اه . ماشي.. ما ممكن اجي مغاكي</p><p>يسرا :: لا خليكي علشان اوضتك واوضة اخوكي محتاجين ترويق</p><p>روقيهم لغاية ما اروح واجي</p><p>ريم :: ماشي</p><p>شوية ووليد اتصل بيسرا وقالها مستنيكي تحت</p><p>اخدها وراح بيها المستشفي عملو ليها الفحوصات والدكتور قالها رجلك بقت تمام مش هنحتاج غير انك تربطيها برابط ضاغط خفيف وتدهنيها بالمرهم ده .. ويستحسن تاخدي اجازة من الشغل اسبوع</p><p>تكون رجلك بقت تمام</p><p>وليد اخد يسرا بعد ما اطمن عليها وراح مطعم هادي وجميل في مكان قريب من المستشفي اتغدو وبعد الغدا طلبو عصير فريش</p><p>يسرا :: الا فيه سؤال عايزة اسأله ليك يا وليد</p><p>وليد :: طبعآ انتي تسألي زي مانتي عايزة</p><p>يسرا :: انت ليه متجوزتش بعد مراتك ؟ لسة بتحبها</p><p>وليد :: مش موضوع احبها وده الصراحة اه انا كنت بحب مراتي جدآ وفراقها لغاية دلوقت فارق معايا .. بس الفكرة مين اللي هتجوزها</p><p>لو عالجواز بس فده اكيد متوفر انا بتكلم عن المشاعر</p><p>يسرا :: معقوله مفيش واحدة بعدها لمست قلبك ؟.. اسفة لو سؤالي تدخل في حياتك الشخصية</p><p>وليد :: انا قولتلك انتي تسألي زي مانتي عايزة .. لا هو الصراحة فيه واحدة لمست قلبي وكمان شايف ان حياتي من بعد ما بدأت احبها اتغيرت .. يعني بقي للحياه طعم</p><p>وبقيت عايز اشوفها علي طول وهي معايا بحس اني مالك الدنيا بسماها وارضها وشمسها وقمرها</p><p>يسرا :: يااااه معقوله ؟ طب ايه اللي مانعك انك تتجوزها</p><p>وليد سكت شوية وقالها .. مينفعش</p><p>يسرا :: ازاي مينفعش ؟ هي مش بتحبك</p><p>وليد :: هو مش ده السبب بس ممكن واحتمال كبير اكون فعلا مش بتحبني او مش حاسة بمشاعري ناحيتها</p><p>يسرا :: اومال السبب ايه</p><p>وليد :: خايف اقولك تشتميني هههههه</p><p>يسرا :: لا بجد ايه المانع انك تتقدم ليها .. او حتي تصارحها بحبك ده.. مش جايز تكون هي كمان بتحبك</p><p>وليد :: حتي لو هي حست بحبي فالمانع اقوي بكتير من اننا نتجوز</p><p>يسرا :: فزوره دي ولا ايه</p><p>وليد :: لا بس للاسف قلبي لما حب بعد المرحومة مراتي حب واحدة متجوزة</p><p>يسرا سكتت ووشها احمر وعرفت ان الكلام عليها</p><p>يسرا :: بقولك ايه .. مش يلا بينا بقي .. انا اتأخرت</p><p>وليد :: ماشي .. يلا بينا</p><p></p><p>........</p><p></p><p>حوار بين الكاتب وصاحبه القصة</p><p>........</p><p></p><p>انا :: اوووووبا .. القصة شكلها هتولع يا ريم</p><p>ريم :: هههههههه يعني تنفع تتكتب وتطلع زي قصة انثي من نار</p><p>انا :: اه طبعا .. خصوصآ علي كلامك انك بتقولي انها حقيقية</p><p>ريم :: طبعا حقيقية</p><p>انا :: طيب انا حابب اعرف شعورك ايه وانتي بتقري الرسايل اللي كانت بين اخوكي وبين مامتك</p><p>ريم :: انا بصراحة استحقرت اخويا اوي لكني غصب عني وانا بقرا الشات بينهم وبقرا كلام اخويا خصوصآ لما صاع علي ماما وقالها انه متجوز وبيدلع مراتة بماما غصب بقرا الشات بينهم وبقرا كلام اخويا خصوصآ لما صاع علي ماما وقالها انه متجوز وبيدلع مراتة بماما غصب عني هجت وهو بيقولها ياماما وهو بينكها شات</p><p>انا :: اه اخوكي الهيجان كان مسيطر علي تفكيرو.. بس عايز اقولك علي حاجة اخوكي بالوضع اللي بتحكيه فهو ديوث يعني</p><p>هاج علي امه اكتر لما عرف واحد تاني بينكها</p><p>ريم :: في الوقت ده انا مكنتش اعرف المسميات دي بس بعدين طبعا عرفت وطبعا كلامك صح</p><p>انا :: طب حسيتي بأيه لما شفتي مامتك بتتناك من مستر شريف</p><p>ريم :: بص يا عادل الليلة دي كنت مهيئة نفسيآ اني اشوف ماما في اي وضع وهتقبلة .. قبلها بمفيش كنت شايف رسايلها مع اخويا .. ده غير اني متفجئتش بماما ومستر شريف .. بس بردو فيه حاجة مختلفة في انك تشوفها بعنيك وهي بتخون بابا وانك تقرا رسايل</p><p>في اللحظة دي كان نفسي ادخل اصرخ في وش ماما واقولها ليه .. ليه بتخوني بابا</p><p>انا :: ياسلام ؟ اومال ليه خليتي اخوكي ينيكك في طيزك في الوقت اللي مستر شريف فيه كان بينيك مامتك في طيزها</p><p>ريم :: مأنا كنت حاسه بالأثارة بردو وانا شايفة ماما بتتموحن تحت زب المستر بتاعي .. وكنت هموت واكون انا اللي مكانها علشان كدة طلبت من اخويا ينكني في طيزي علشان يوصلي الأحساس اللي عنيا شيفاه</p><p>انا :: طب وانتي امتي اتناكتي من المستر</p><p>ريم :: دي عايزة وقت كبير احكيلك .. وانا دلوقت بصراحة عايزة انام علشان بكره الصبح مسافرة</p><p>انا :: طب هنتكلم بكره</p><p>ريم :: لا لما ارجع من السفر كمان اسبوعين</p><p>انا :: اه ماشي معناه لما ترجعي هتحكيلي .. ماشي</p><p>ريم :: يلا بقي عايز حاجة</p><p>انا :: اه عايز</p><p>ريم :: ايه</p><p>انا :: اشوف جسمك .. ولا عندك مانع</p><p>ريم :: هههههههه لا خالص طبعا ... ينفع اتصل بيك فيديو ؟.</p><p>انا :: اه بس ثواني هدخل الأوضة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وبكدة تكون السلسلة الأولي خلصت</p><p>مع تحياتي وانتظروني في السلسلة الثانية قريبآ</p><p>عادل المتميز</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="صبرى فخرى, post: 58461"] السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ....... الجزء الأول ....... مساء الخير عليكم او صباح الخير علي حسب التوقيت المحلي لقارئ قصتي قصتي المرة دي حقيقية وحصلت بالفعل وصاحبه القصة صديقة من المنتدي اتعرفت عليها وطلبت مني اني اكتب ليها قصتها ......... البداية من حوالي شهر بالظبط كنت فاتح المنتدي زي ما متعود كل يوم يعني اشوف المنتدي واشوف مشاركاتي حد علق عليها ولا لا كان لافت نظري في الفترة دي اسم حد ديما كان بيدخل صفحتي زائر لكني محطتش في دماغي اوي هي مين وفي اليوم ده لقيت رساله جاتلي عالماسنجر من واحدة بعتالي رسالة هاي انا :: هاي :: حصرتك بتكتب قصص في منتدي العنتيل مش كدة؟ انا :: اه هو انا العنتيل متميز اسمي هناك :: انا اسفة اني جيت خاص ليك هنا بس بجد انا بقالي فترة علي طول متابعة كل قصصك وكنت كل ما احاول اكلمك القي نفسي مش قادرة وخايفة تفهمني غلط انا :: لا خالص عمري ما بفهم حد غير اللي هو بيحاول يفهموني عنة بطريقة معاملتة وكلامة معايا :: انا جبت حسابك عالفيس من توقعيك اللي عالمنتدي انا :: اها مانا عارف لاني حاطة فعلا توقيع :: مش عايزة اقولك انا بقالي قد ايه نفسي اكلمك وانا بصراحة كنت مقلقة اوي اني اكلمك انا :: ههههههه ليه بس و**** انا مش بعض ولا وبخوف :: ههههه مانا عارفة علي فكرة وعلي فكرة انا مكنتش بقرا قصصك بس لا انا كنت بقرا تعليقاتك وردودك علي الاعضاء اللي بتعلق علي قصصك ويمكن اسلوبك وطريقة ردودك مع الاعضاء هي اللي شجعتني اكلمك انا :: ده كلام كبير واتمني اكون فعلا مستحقة :: لا دي الحقيقة فعلا من غير مجاملة انا مش عايزة اقولك انا كنت بدخل المنتدي زائر بس عمري ما فكرت اعمل عضوية عليه وعملت العضوية علشان ادخل اشوف واقرا كل قصصك اللي منشوره في المنتدي انا :: ده شرف ليا :: لا الشرف ليا انا طبعا انا :: طب انتي معرفتنيش عليكي اسمك ايه ؟ منين وكام سنة :: انا اسمي ريم مصرية بس مش هقدر اقولك منين .. وعمري عشرين سنة انا :: عاشت الأسامي يا ريم بس انتي صغيره اوي ريم :: ههههههه لا ميغركش السن انا شفت من الدنيا كتير .. المهم انت كام سنة بقي انا :: انا يا ستي 42 سنه ريم :: احلي سن .. ومتجوز طبعا انا :: اه متجوز طبعا وعندي اولاد ريم :: **** يخليك ليهم ويخليهم ليك انا :: طب هو ممكن سؤال بسيط ريم :: اه طبعا انت تسأل براحتك انا :: **** يخليكي .. انتي بقي عرفتي المنتدي ازاي ؟ يعني عندي فضول اعرف وصلتي لقصصي ازايح ريم :: بص ياعادل . اسمحلي اقولك يا عادل من غير القاب انا :: اه طبعا خدي راحتك احنا بقينا اصحاب خلاص ريم :: تسلملي .. انا عرفت المنتدي بصراحة بالصدفة من يجي سنتين كنت بدور علي قصص علي جوجل ولقيت قصة حلوة اوي بس طويلة قعدت اقراها مش عايزة اقولك مقومتش من عليها غير لما خلصتها انا :: قصة ايه ؟ ريم :: قصة بأسم انا وحبيبتي دعاء انا :: اه دي قصتي فعلا ريم :: اه مانا عرفت ده بعدين في الأول كنت بدخل اقرا القصة من غير ما ابص علي اسامي كتابها لكن بعد كدة بدأت اقرا كمان التعليقات وبدات اعرف شخصية كل كاتب من ردوده علي الأعضاء وشدني طريقة ردودك علي الاعضاء انا :: ده من حسن حظي بقي ريم :: لا ده من حسن حظي انا بجد ياجدو انا :: ايه ده كمان عرفتي لقب جدو هههههههه ريم :: اه طبعا مانا قولتلك انا متابعة لكل تعليقاتك اللي بتكتبها للاعضاء بس هو انت ليه بيقولولك جدو مع انك بتقولي عمرك 42 سنة ؟؟ يعني لسة شباب انا :: ده لقب مش صفة فيا . انا كنت سميت نفسي في الشات جدو واللقب علق مع الناس كلها ومن يومها كله بيقولي ياجدو ريم:: تصدق فكرت عمرك ستين سنة ههههههههه انا :: لا انا مش عجوز اوي كدة.. المهم بقي انتي قريتي ليا ايه ريم :: مانا قولتلك كل قصصك انا :: اه صحيح نسيت . طيبةاحلي قصة قرتيها ليا ؟ ريم :: بصراحة كل قصصك . انت مش عارف قصصك بتعمل فيا ايه هههه انا :: بتعمل ايه ؟. ريم :: بتخليني في دنيا تانية عادل :: طب بصراحة انهي قصة من قصصي حبتيها اوي ؟ يعني اكيد كل واحد مننا فيه قصة بتفضل عايشة معاه وبفتكر ديما كل احداثها ريم :: امممممم. بصراحة يا عادل قصة انثي من نار. القصة دي خلتني اوووف بجد مولعة عادل :: اه بس ليه القصة دي بالذات ريم :: يمكن علشان احداثها انا تقريبا عشتها من وانا صغيرة عادل :: ايه ده بجد ؟ ريم :: طب بص انا هقفل دلوقت ماما بتندهلي هروح اشوفها عايزة ايه واجيلك تاني اوك؟ انا :: ماشي يا جميل .. قفلت مع ريم الماسنجر وانا جوايا فضول ابن متناكة اعرف ايه حكايتها خصوصآ ان قصة انثي من نار قصة كلها محارم وهي بتقول انها تقريبا عاشت القصة فضلت ماسك الفون يجي اكتر من ساعة كل شوية ابص اشوفها فتحت ولا لسة وبعد. ساعة لقيتها باعتة رساله ريم :: انا جيت انا :: نورتي ريم :: معلش ماما ندهتلي علشان اكل .. اول ما خلصت الأكل جيتلك انا :: الف هنا علي قلبك ريم :: تسلملي .. المهم كنا بنقول ايه انا :: كنتي بتقولي ان قصة انثي من نار بقلم عادل المتميز ريم:: اه دي حقيقة يا عادل عادل :: ايوة يعني القصة تشبه حياتك في ايه بالظبط ريم:: امممممممم .. هو ينفع نتكلم صوت ؟ انا :: لا انا دلوقت في البيت وصعب جدا اتكلم معاكي صوت بصراحة ريم:: انا مش متعودة اكتب كتير كدة وصباعي وجعني عادل :: اممممم .. طب خلاص مش لازم دلوقت ريم :: هو انت بتشتغل ايه انا :: سواق ريم :: اها **** يعينك انا :: تسلمي ريم :: طب انا هقفل دلوقت يا عادل وهكلمك بكره .. هينفع اكلمك امتي انا :: في اي وقت انا لو في شغل مش هرد عليكي غير لما ارجع ولو مش في شغل هرد عليكي ريم:: خلاص اشطا .. وانا مبسوطة اوي اني اتكلمت معاك انا :: انا مبسوط اكتر ريم :: سلام انا :: سلام .... قفلت مع ريم وكانت الساعة دخلت علي واحدة بالليل قومت عملت كوباية شاي وبعدين دخلت شات العنتيل قعدت فيه شوية هزرت مع الناس اللي فيه واتكلمنا شوية وكان فيه برنامج شغال عالصوتي دخلت الروم الصوتيه لغاية الساعة اتنين وبعدين قفلت تليفوني وحطيتة عالشاحن ودخلت نمت تاني يوم الصبح الساعة تسعة فوجئت برساله من ريم الساعة خمسه الفجر بتصبح عليا قولت في بالي احا هي نامت امتي وصحيت امتي المهم رديت عليها صباح النور وقولت اكيد مش هترد دلوقت وسبت الفون علي طربيزه الأنتريه ودخلت المطبخ اعمل كوباية قهوة زي ما متعود عملت قهوتي وخرجت ولعت سيجارة ومسكت الفون لقيت ريم ردت الصباح انا :: ايه ده انتي صاحية ؟ انتي نمتي ولا مطبقة ريم :: هههههههه يعني نمت ساعتين كدة وقومت علي اربعة بعتلك بس انت كنت قافل وبعدين كملت نومي وصحيت بدري يعني من ساعة تقريبا انا :: اها مانا مستغرب شوفتك بعتالي رساله الساعة خمسة ودلوقت كمان صاحية ريم:: انت في البيت ولا نزلت انا :: لا لسة في البيت بشرب بس القهوة بتاعتي وهلبس وانزل ريم :: طيب ايه هننفع نتكلم انا :: اه طبعا بس هنزل عربيتي واكلمك من هناك ريم :: تمام هستناك شربت القهوة بتاعتي وقومت لبست هدومي ونزلت علي شغلي لما وصلت لعربيتي قعدت فيها زي ما متعود استني الشغل يجي وفتحت الفون وكلمت ريم بعتلها رساله علي الماسنجر وردت عليا انا :: ريم موجوده ريم :: اه يا عادل موجوده انا :: طيب .. هنكمل كلامنا ريم :: ماشي .. بص انا بأختصار شديد حياتي شبه ضايعة انا :: ليه بتقولي كدة ؟ انتي لسة صغيرة علي انك تقولي كدة ريم :: صغيرة ههههههههه .. بص انا عملت كل حاجة ممكن تتخيلها .. شرب سجاير وشيشة وشرمطة انا :: طيب نتكلم بصراحة وبدون مسميات ريم :: خد راحتك انا اصلا جريئة جدآ انا :: طب كويس ده هيسهل عليا الكلام معاكي .. يعني بدل ما ادور علي مسميات وكدة بصي هو موضوع انك بتشربي سجاير وشيشة فده عادي فيه بنات وستات كتير جدا بتشرب سجاير يعني مش معناه انهم مش كويسين ريم :: بص يا عادل انا شرموطة .. عادل :: طب انتي بتقوليها بسهولة كدة ليه ؟ يعني المفروض الكلمة دي شتيمة ريم :: مانا بحب اتشتم انا في الوقت اللي بكلم فيه ريم كنت بشرب سجاير بشراهة وكلامها كان لافت نظري جدآ . واحدة بتتكلم معايا ويدوب عرفاني امبارح او بمعني اصح انا اعرفها من امبارح بس وبتتكلم معايا بالشكل ده بكل جراءة عن نفسها السيجارة اللي في ايدي خلصت ولعت غيرها علي طول وانا مش عارف اقول ايه دي واحدة من بداية كلامها بتقول علي نفسها شرموطة وانها بتحب تتشتم ريم :: ايه روحت فين انا :: معاكي بس كنت بولع سيجارة... المهم احكيلي عنك ريم :: ماشي اسأل انت وانا هجاوبك انا:: انا بصراحة محتار اسألك عن ايه ولا ايه بس حابب افهم انتي ايه حكايتك عموما بقلم عادل المتميز ريم :: هتكتب قصتي ؟ انا :: انا معتزل كتابة ريم :: اه قريت ده في توقيعك بس انا حابه انك تكتب قصتي انا :: اممممم .. عموما معنديش مانع مبدائيا بس مش هوعدك اني اكتب قصتك غير في حاله مشروطة بشرطين ريم :: اوك .. موافقة انا :: هههههههه مش لما تعرفي الاول شروطي ريم :: اللي هتطلبة مني اين كان هعملة انا :: بصي انا شرطي اولا تحكي بدون ماتزودي من خيالك قصص وتاني شرط لو لقيت قصتك مينفعش اكتبها مش هكتبها ريم :: ماشي .. موافقة انا احكيلي بقي .. بص يا سيدي انا اول واحد علمني الجنس تخيل مين انا :: مين ؟ ريم :: اخويا ميدو انا :: نعم ؟ انتي بتتكلمي بجد ولا ده من تأثير القصص اللي بتقريها ريم :: من حقك متصدقش لكن دي الحقيقة ياعادل .. اول حد لمس جسمي هو ميدو اخويا انا :: لا استني هروح اجيب كوباية قهوة من القهوة اللي جنبي واجيلك .. الموضوع هيحتاج تركيز وصحصحة مني ريم :: متتأخرش طيب انا :: لا مش هتاخر روحت القهوة جبت كوباية قهوة سادة ورجعت قعدت في العربية انا :: جيتلك احكيلي بقي مش فاهم ازاي اخوكي اول واحد لمس جسمك ؟ وفين مامتك وباباكي ريم :: يا عادل انا اخويا ناكني واتحولت لبعدها لواحدة شرموطة كل همها انها تتناك من اي زب بص يا عادل انا حكايتي طويلة جدا جدا ولما قريت قصة انثي من نار حسيت ان ملاك ده هو ميدو اخويا مكنتش مصدقة ان فيه حد ممكن يكون كاتب قصة تشبه حياتي بالشكل ده مع اخويا اه هي مش زي حياتي اوي لكن تشبها كتير .. انا بابا مسافر شغال في الأمارات وبيجي كل سنة وماما موظفة حكومية عادل :: انا مش مصدق ان اخ ممكن ينيك اختة بجد .. وملاك ده شخصية وهمية من تأليفي يعني شخصية مش حقيقية ريم :: وحيات **** ما بكدب عليك في حرف وفعلا ميدو اخويا اكبر دليل علي ان فيه شباب كدة كتير المواقع والقصص الجنسية هي السبب الرئيس للأسف للي انا وصلت له والسبب اخويا... انا هحكيلك حياتي ياعادل المهم بقي اخويا ميدو كانت ماما لما بقف في حاجة في المذكرة كنت احيانا بسألها ولما تكون مش فاضية تقول لميدو اخويا شوف ايه واقف مع اختك وميدو ماكان بيصدق طبعا علشان طبعا فرصة يتحرش بجسمي يعني يخبط كوعة في بزازي عادل :: كنتي في سنة كام في الوقت ده ريم :: كنت في اولي اعدادي وعلي فكرة جسمي في الوقت ده كان فاير مش جسم عيلة .. انت فاهمني طبعا عادل :: لا انا عايزك تحكي بتفاصيل اكتر علشان لما اكتب القصة هكتب التفاصيل دي ريم :: اوك.. اقصد ان بزازي كانت كبيرة وطيزي وطبعا كنت ديما بقعد في البيت في الصيف بشورتات وبضي او بناطيل استرتش يعني .. بنوتة قاعدة في بيتها ومفيش غيري انا واخويا وماما اكيد هقعد براحتي عادل :: اه طبعآ.. طب اخوكي اكبر منك بكتير ريم :: اه كان في الوقت ده في تالتة ثانوي عام انا :: فهمت .. كان في سن المراهقة بقلم عادل المتميز ريم :: ايوة واللي عرفتة منه بعدين انه كان بيدخل علي مواقع جنسية وبيقرا قصص عن المحارم والموضوع كبر في دماغة اول ما حب يجربه جربة فيا انا :: هو اللي قالك ؟ ريم :: اه بدا يحكي معايا بعد ما طبعا عرف يخليني اسلم له ويهيجني وكان بيخليني اقرا معاه كمان قصص السكس انتي قولتلي انك عندك عشرين سنة صح والموضوع ده لما بدا معاكي كان عندك 13 سنة يعني من بالظبط 7 سنين ريم :: اه بالظبط كدة .. وحصل حاجات كتير هحكيلك عليها واحدة واحدة وشوفتة بالصدفة مع حنين بنت خالتي اللي ساكنة معانا في نفس البيت وهو ذنقها تحت بير السلم واليوم ده كان هو نقطة التحول ليا عادل :: لا بقي انتي تحكيلي حكايتك من الأول خالص وواحدة واحدة كدة علشان افهم واستوعب ... وهنا هنبدأ الحكايه من بيت ريم لما كان عمرها 13 عام هننسي خالص الكاتب ونعيش مع القصة .............. يسرا ام ريم :: اصحي يا ريم اصحي يابنتي ريم :: ايه يا ماما الساعة كام يسرا ام ريم :: الساعة 11 يلا مش وراكي درس الأ نجليزي .. قومي علشان يدوب تفطري وتنزلي ريم :: ماشي ي ماما خلاص هقوم يسرا :: لما اتصل كمان بأخوكي ميدو اشوفة اتأخر ليه ريم :: هو انتي مروحتيش شغلك ليه يا ماما يسرا :: النهاردة السبت يابنتي ريم :: اه صحيح نسيت .. فيه فطار ايه يسرا :: اللبن بره وسندوتشات جبنة رومي يسرا اتصلت بميدو يسرا :: ايه يابني انت فين.. ميدو :: يا ماما انا لسة عند جاسر صاحبي يسرا :: يابني اوعي تكون بتضحك عليا ومش بتذاكر انت في تالتة ثانوي والسنة دي مهمة ليك ميدو :: ماما اتصل بيكي فيديو تشوفي يسرا :: لا بس انا خايفة عليك .. فيها ايه لما تجيب صاحبك يذاكر هنا علي الاقل ابقي مطمنة عليك ميدو :: ماما اقفلي يا ماما يسرا :: انا عارفة بابوكم مسافر ليه وسايني انا في الهم ده لوحدي .. وانتي ياختي يلا قومي علشان تلحقي تفطري وتنزلي جرس الباب ضرب ويسرا خرجت تفتح الباب وريم قامت من علي السرير يسرا ::: حنين ازيك ي حبيبتي حنين :: ازيك يا طنط . عاملة ايه يسرا :: كويسة ياحبيبتي ..اتفضلي ياحنين . حالا ريم هتطلع لسة مصحياها حنين :: ماشي . حنين دخلت ويسرا قفلت الباب وراها يسرا :: مامتك عاملة ايه ي حبيبتي حنين :: كويسة يسرا :: امبارح كنت فوق عندكم واطمنت عليها ... خدي بالك منها وراعيها امك مريضة سكر وضغط حنين :: و**** يا طنط في عنيا مانتي عارفة انا برجع من المدرسة يدوب ارتاح شوية واعمل اللي تطلبة مني يسرا :: عارفة و**** يا حبيبتي ومامتك علي طول بتشكر فيكي .. مش زي الموكوسة دي ريم :: بقي انا موكوسة يا ماما .. **** يسامحك يسرا :: مبخدش منك غير طولة لسانك . انا هقوم اعملك سندوتش جبنة يا حنين وكوباية لبن علشان تفطري مع ريم حنين :: لا **** يخليكي يا طنط انا فطرت قبل ما انزل و**** ريم :: بس يابت .. هتفطري معايا يسرا:: هروح اعملك سندوتش وهتاكلي غصب عنك ريم :: هههههه ماشي يا طنط ......... ميدو :: ياسطي انا تلزمني الافلام اللي عندك كلها جاسر :: يابني انت عبيط ؟ انت عارف دول كام جيجية ميدو :: كام ؟ جاسر :: دول كتير نيك .. دول يطلعو بتاع 200 جيجا . عربي علي اجنبي ميدو :: ياعم بسيطة انا هاخد علي قد ما كارت الميموري يشيل واوح احطهم في الكمبيوتر واخد غيرهم جاسر :: طب وليه ما تجيب الكيسة بتاعتك او الهارد هنا ميدو :: لا يا ناصح ماما هتشك وانا مش ناقص زن جاسر :: ماشي هات الكارت بتاعك احطلك شوية ميدو :: اه بس الأول هتحطلي الكام الفيلم اللي اتفرجت عليهم وبذات الفيلم ابن المتناكة بتاع البت وهي نايمة واخوها هيدخل عليها وينكها بقلم عادل المتميز جاسر :: اه الفيلم ده فاجر فعلا.. انا كل ما بتفرج عليه لازم اخش الحمام اضرب عليه ميدو :: يا سلام بقي لو عندك افلام كتير زي كدة جاسر :: يابني ماهو الفيلم من الموقع اللي بعتلك اللينك بتاعة عالواتس ميدو :: طب خلص علشان الحق اروح البيت قبل ما ماما تتصل تاني جاسر :: يابني هو انت لحقت تقعد معايا انت جاي تسعة ودلوقت مجتش 12 ميدو :: ماما متأكدة اننا طول ما احنا مع بعض مش بنفتح كتاب جاسر :: بس بنفتح سكس وده اهم هههههههه ميدو :: هههههههههه ايوه فعلا ........ ريم :: احنا ماشيين ياماما عايزة حاجة يسرا :: لا يا حبيبتي . خدي بالك من نفسك وانتي يا حنين خدو بالكم من بعض حنين :: حاضر ياطنط يسرا :: اول ما توصلي الدرس يا ريم ترني عليا . انتي عارفة يوم السبت ده بفضل قلقانة عليكم قد ايه.. انا مش عارفة مستر محمود ليه مخلاش الدرس عندنا زي مستر شريف وميس عبير ريم :: علشان عبير صاحبتي باباها ياماما مانتي عارفة مرضيش يغير مكان الدرس وهو كمان عايز الدرس يكون عنده.. يلا انا همشي بقي لحسن اتأخرنا ريم وحنين خرجو من الشقة وهما نازلين قابلو هيثم اخو حنين كان طالع هيثم :: ايه يامزز رايحين فين ريم :: رايحين الدرس ريم :: ازيك يا هيثم هيثم :: تمام يا ريم انتي عاملة ايه ريم :: كويسه هيثم :: ميدو صاحي ولا نايم ريم :: ميدو نزل من الصبح بدري راح لصاحبه حنين :: يلا ياعم متأخرناش .. يلا يابنتي ننزل هيثم :: ماشي . عايزين حاجة ريم ..حنين :: لا مش عايزين ..... بالليل بعد ما الكل نام ميدو قفل عليه باب الأوضة بتاعتة وشغل فتح موقع قصص جنسية وبقي بيقلب في القصص ويقرا لكن مكنش حاسس بالمتعة اوي وهو بيقلب في القصص شاف قصة جنسية خاصةوبالمحارم.. فتحها وبقي بيقراها مرت الدقايق والقصة بقت بتشده وبتثيرو خصوصا ان القصة فيها اخ بيحاول يوصل ل اختة .. ميدو كان بيقرا القصة وهو في قمة الهيجان وهو شايف محاولات البطل المثيرة وهو بيحسس علي جسم اختة وهي نايمة ... خياله وهو بيقرا لا اردايا خلاه يفكر انه هو البطل وان البت اللي في القصة هي ريم اختة .. وعلي ما خلص قراية القصة كان في قمة الهيجان وفكر في لحظتها انه يتفرج تاني علي المقطع اللي معاه الفيلم بتاع البت اللي اخوها بيدخل عليها اوضتها وبيحسس علي جسمها .. وبينجح في انه يثير اختة اللي بتصحي وتشوف زبه اللي خارج من البنطلون قدامها وصوابع ايده تحت الأندر عندها ميدو مقدرش يقاوم خياله اللي بقي كله ريم .. رغم انها في الحقيقة لسة **** لم تتجاوز ال 13 عام .. لكن بحكم انه شاب مراهق مقدرش يقاوم الفكرة اللي دخلت دماغة وعششت فيها حاول انه يدخل اوضة اخته ويشوفها وهي نايمة لكنه مكنش عنده الجراءة انة يفتح باب اوضتها عليها وهي نايمة وصل لغاية الباب قبل ما يلمس اكره باب اوضتها خاف ورجع تاني دخل الحمام وفي ايده الموبايل وكان من حسن حظة ان كلوت مريم متعلق علي شماعة الملابس اخده وفضل يشم ريحة كس مريم اللي مغرقاه وهو بيدعك في زبه وخياله مهيئ له انه بينكها وضرب عشره وارتاح وبعدين دخل اوضتة نام والليلة دي كانت نقطة تحول كبيرة في نظرات ميدو لجسم اختة قصة بقلم / عادل المتميز حوار بين الكاتب وصاحبة القصة ........ انا :: طب يعني قعد قد ايه علي مابدأ اخوكي ياخد خطوات ايجابية ناحيتك ريم :: تقصد علي ما حصل منة لمس وتحسيس انا :: اها ده قصدي مريم :: يعني فترة طبعا لكن قد ايه بالظبط مش فاكرة بس كان اغلب وقتة بيقرا قصص محارم خصوصا اي قصة فيها اخ واختة وافلام سكس كان بيحملها من الموقع اللي صاحبه قالو عليه انا :: طب اسف في المقاطعة صاحبة ده محصلش بينك وبينه اي علاقة ريم :: متستعجلش يا عادل .. انا عملت مصايب كله هحكيلك عليه بس علشان منتهش من بعض خليني احكي ليك واحدة واحدة علشان مفيش حاجة تقع مني انا :: تمام كملي ريم :: طبعا الافلام والقصص كانت كل يوم بتكبر الفكره في دماغ اخويا وتغذيها ومكنش بيعمل حاجة غير انه بقي بيبص علي جسمي ارجع من المدرسة اوقات القيه في اوضة نومي ولما اسأله بتعمل ايه يخترع اي حوار اوقات كتير كنت بلاحظ اختفاء كلوتاتي وفجاءة القيهم في مكانهم كنت حاسة ان الشقة فيها عفريت وكيفة ومذاجة ياخد كلوتاتي وسنتيانتي عادل :: عفريت علق هههههههه ريم :: تصدق كنت بخاف خصوصا من الحكايات اللي كنت بسمعها عن الجان اللي ممكن يمارس الجنس مع انسية انا :: وطبعا دلوقت انتي علي كلامك لو جالك عفريت علشان ينيكك مش هتقولي لا ريم :: هههههههه لا خالص .. بالعكس ده انا بتمني ده يحصل عادل :: هههههههه .. طب كملي ريم :: علي فكرة انا قريت ليك قصة ياعادل بتتكلم عن الجن عجبتني اوي .. بس مش فاكرة اسمها ايه انا :: اه كان اسمها انتقام الأشباح ريم :: اه صح كان اسمها كدة.. المهم ياسيدي انت اخويا يوم بعد يوم ومن كتر ما كان بيتفرج علي افلام وبيقرا القصص دي بدأ ياخد خطوات ايجايبة فعلا ناحيتي احكيلك بقي ................... الساعة اتنين بالليل ريم بعد ما خلصت مذكرتها علي الساعة 12 فتحت شوية الفيس وقعدت عليه لغاية ما بدأت تشعر بالنوم حطت الفون جنب منها وغمضت عنيها وراحت في النوم كانت لابسة هوت شورت وبضي حملات قصير لفوق السره الساعة اتنين بالليل كان ميدو واخد قرار انه هيدخل عليها الأوضة ويتمتع بفخاد وطياز اختة وهي نايمة وفعلا اتسحب بشويش لغاية ما وصل اوضتها وفتح الباب براحة و واحدة واحدة وعيونة بتراقب من ورا الباب اطمن ان ريم نايمة . فتح الباب اكتر واتسحب علي طرطيف صوابعة لغاية ما بقي عندها عالسرير هاج لما شاف ريم نايمة علي ضهرها ورجل مفردوه والتانية متنية .. وفخاده البيضة زي الشمع قدام عنيه وايدها الشمال جنبها والأيد التانية ملامسة كسها فضل ميدو واقف عنيه بتاكل في لحم اختة والشهوة خلت زبه يقف وكان بيتمني انه يطلع فوق منها ويكتف ايدها ويشل حركتها وياخد شفايفها بين شفايفة ايد ميده راحت لزبه وطلعة من الشورت وبقي بيدعك فيه ميدو مكنش مدرك خطوره اللحظة اللي هو فيها بسبب الشهوة اللي كانت مسيطرة عليه كان ممكن اخته تصحي وتفضحة او مامتة تدخل تشوفة لكن الليلة مرت بسلام واخد القسط اللي كان بيتمناه ويشوف اختة وهي نايمة وخرج من اوضتها وقفل الباب وراه صوت الباب وهو بيتقفل صحي ريم من النوم .. لكن مجرد ما فتحت عنيها غمضتها تاني وكملت نومها وميدو دخل الأوضة بتاعتة واخد كلوت من كلوتات ريم اللي شايلها عنده وحطه علي زبه وفضل يدعك بالكلوت في زبه لغاية ما جاب لبنة علي الكلوت بتاعها وبعد ماجاب لبنة وارتاح رافع مرتبة السرير بتاعة وحط الكلوت بتاعها تحت السرير خوف ل مامتة وهي بتروق تشوف الكلوت وتعرف هو بيعمل ايه … السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ....... الجزء الثاني ........... الساعة سته الصبح يسرا صحيت من النوم قامت عملت السندوتشات ل ريم ول ميدو وخبطت علي ميدو.. اصحي يا ميدو ميدو :: ايوة يا ماما صحيت يسرا :: قوم يلا اغسل وشك والبس وتعالا افطر وانا هروح اصحي اختك يسرا راحت صحت ريم وقعدت علي طرابيزه السفرة استنتهم لغاية جم وقعد كلهم فطرو مع بعض يسرا :: انت عندك دروس بعد المدرسة النهارده ميدو :: لا المستر اجل الدرس ل بليل يسرا :: وانتي طبعا مستر شريف جاي النهارده بعد المدرسة علي طول مش كدة ريم :: اه يا ماما يسرا :: طيب انا حاطة شفشئ العصير في التلاجة وبعد ما تخلصي الدرس تقومي تغسلي الكام طبق اللي في الحوض انا غسلت كله من بالليل ومش فاضل غير تلات اطباق بالكتير ريم :: حاضر تليفون ريم رن .. ايوه يا حنين انا بفطر اهو انتي لبستي حنين :: انا بفطر انا كمان وقولت اشوفك لبستي ولا لا ريم :: خلصي فطار وانزلي انا جاهزل اصلا ميدو :: يلا انا همشي بقي .. هاتي عشره جنيه يا ماما يسرا :: مصروفك جنب التليفزيون خده بقلم عادل المتميز ميدو :: ماشي ياقلبي يسرا :: ما تستني خد اختك وحنين في سكتك ريم :: لا يا ماما احنا هنمشي لوحدنا .. ده بيمد هو ماشي واحنا بنمشي براحتنا ميدو :: وانا مش همشي معاكي اصلا .. يلا سلام يسرا :: سلام ........ جاسر :: ايه يابني انت فين ميدو :: داخل عليك اهو . خمسه وهتلاقيني عندك جاسر :: طب اخلص المزتين مستنينا ميدو :: البت رباب جت جاسر :: اه لسة قافل انا مع شهد وبتقولي رباب معاه ميدو :: اشطي يا صاحبي . المهم ياض صحيح انا معرفتش اتصرف غير في ستين جنيه كان معايا خمسين شايلهم علي جنب وخدت عشرة من ماما قبل ما انزل جاسر :: حلوين اوي . احنا يدوب هناخد مركب ونقضي وقت .. المهم كلمت هيثم ابن خالتك ميدو :: جاي معايا يا اسطي جاسر :: خلاص يبقي هتصل بشهد تكلم البت نجلاء تجبها معاهم ميدو :: نجلاء مين .. البت نجلاء مرجيح ؟ جاسر :: اه يا اسطي هو فيه غيرها ميدو :: اشطا .. ميدو قفل مع جاسر .. ابسط يابن المتناكة هتقعد مع نجلاء مراجيح هيثم :: ياعم انا بصراحة عجباني شهد ميدو :: ياسطي شهد دي الحتة بتاعة ميدو وانت عارف هيثم :: هههههه ياعم كلهم شمال انت هتمثل .. ميدو :: ونجلاء وحشة ياكسمك .. دي البت عليها بزاز عايزه تتناك فيهم هيثم :: ياعم شهد مزه عنها وبت كيوت كدة ميدو :: ياسطي احنا هنتجوزهم . احنا هنقعد مع بعض قعدة حلوة في البحر ناكل ونشرب ونهيص ونمشي بقلم عادل المتميز هيثم :: ماشي يا اسطي بس بردو البت دي داخلة دماغي وعايز اشقطها .. انا بلغيك بس لاني بصراحة برحجم انا عالبت دي ميدو :: ماشي بس المهم من بعيد وجاسر ميعرفش ولو لقيت البت مش هتيجي معاك سكة بلاش علشان مش عايزين نزعل جاسر مننا . ده صاحب عمري يابن خالتي ميدو وهيثم قابلو جاسر وراحو التلاتة قابلو البنات عند النيل في المكان اللي متفقين عليه وقضو اليوم مع بعض . لغاية ميعاد المدرسة ما خلص ....... ريم بتخلص المدرسة الساعة 12 خرجت واستنت بنت خالتها قدام باب مدرستها لان المدرستين جنب بعض يدوب بينهم شارعين وكانت في نفس السنة الدراسية لكن المدرسة مختلفة طبعا كانت طول ماهي واقفة كانت بتتعرض لمضايقات العيال اللي في سنها . اللي في المدارس اللي حوالين منهم شغل عيال ومعاكسات حنين خرجت وقابلت ريم قدام باب المدرسة ومشيو عالبيت يدوب ريم غيرت هدومها واكلت لقمة حنين نزلت علشان بتاخد معاها الدرس بعد ما كلت وصحابها البنات اللي معاها في نفس الدرس وصلو والمدرس كمان جه .. شويه وميدو فتح باب الشقة ودخل وسمع صوت المدرس خارج من اوضة الضيوف .. دخل الأوضة بتاعتة غير هدومة وريح جسمة شوية عالسرير. و وسرح شوية في الخروجة والبنات لكن غصب عنة دماغة راحت اتوماتيكي تفكر في ريم .. وكلام مامتة الصبح لريم انها تغسل المواعين اللي في المطبخ جابت له فكرة التحرش بيها .. ودي المرة الأولي اللي يقرر فيها ميدو انه يلمس اختة فضل يفكر هيعمل ايه علشان يتحرش بيها ويجس نبضها ويشوف وفي النفس الوقت مش عايزها تاخد بالها انه قاصد يتحرش بيها... شوية من التفكير البنات اخدو الدرس والكل مشي وريم دخلت علي اخوها ريم :: ماما حاطة الأكل في المطبخ يا ميدو .. اجبلك تاكل مبدو :: لا ياريم انا كلت بره جبت سندوتشات انا وجاسر ريم :: طيب .. ولسة هتخرج من الأوضة ميدو :: انتيةمكلتيش ريم :: لا انا كلت انا هروح انام شوية وبعدين اصحي اذكر ميدو :: طب والأطباق اللي مامة قالتلك عليهم الصبح. انتي عارفة ماما هتزعق وتزعل ريم :: اه صحبح انا كنت ناسية اصلا.. هروح اغسلهم وبعدين انام ريم دخلت الاوضة قلعت لبس البيت الحلو اللي حضرت بيه الدرسة ولبست ترنج سمني خفيف والميزه في لبس البيت بتاع ريم انه كان بيرسم جسمها واغلب لبسها بيكون يعني شبه خفيف فالملابس الدخلية اللي تحت بتكون شبه باينة يعني لون الكلوت او السنتيان ورسمة طيزها رغم ان جسمها مش تخين يدوب 50 كيلو وطولها كان في الوقت ده 149 لكن طيزها وبزازها كانو اكبر من سنها كان ميدو مراقبها من الأوضة وكان مجهز نفسة ولابس شورت بيتي خفيف ومش لابس من تحت منه بوكسر علشان لما يحك فيها زبه يحس بلحم طيزها بتاعتة فضل مراقب ريم واستناها لما خرجت من اوضتها وراحت المطبخ .. خرج هو في اللحظة دي من الأوضة واول ما سمع صوت الحنفية اتفتحت وعرف انها واقفة بتغسل المواعين . راح المطبخ المطبخ بتاع شقتهم مش كبير يدوب عالقد . اول ما تدخل المطبخ هتلاقي البوتجاز في وشك وعلي يمين البتوجاز المطبخ الخشب من قطعتين وفي اخر المطبخ الحوض تحت الشباك والشيالة بتاعة الأطباق والكوبات هتكون علي يمين اللي واقف يغسل المواعين ضربات قلب ميدو بتضرب بسرعة من الخوف .. لكنة كان واخد العزم والنيه علي التحرش بأختة ومفيش رجوع دخل المطبخ وكانت ريم مشغلة اغاني علي موبايلها وبترقص طيزها وبتغني مع الأغنيه وقف كام ثانية يراقب حركة طيز ريم هو بتتمايل و بترج زبه في اللحظة دي رغم الخوف انتصب وبان من الشورت لكن ريم مخدتش بالها منه غير وهو بيلذق فيها من ورا وزبه غرز في نص طيزها .. اتخضت وبصت وراها شافت ميدو بياخد كوباية من المطبقية ريم :: خضتني يخرب بيتك.. عايز ايه من هنا انت ميدو :: باخد البراد وكوباية الشاي علشان اعمل شاي ريم :: ما تكح يا زفت انت ولا تعمل اي صوت . خليت قلبي وقع في رجلي ريم حست بزب اخوها في طيزها وده يمكن اللي خضها لكن لما شافتة محطتش في دماغها انه قاصد ميدو :: خدي املي البراد ده ريم اخدت منة البراد وملتة من الحنفية وادتهولة وهي بتديلة البراد عنيها لمحت بتاعة اللي كان واقف كملت غسيل الأطباق وهو في المطبخ بيعمل الشاي وعنيه علي طيزها .. عمل الشاي وخرج راح الأوضة وهو مش مصدق اخيرآ زبه حك في لحم طيزها الطري .. كان الهيجان علي اخرو. رفع المرتبة وطلع الكلوت بتاعها وفتح الموقع وشغل فيلم سكس وطلع زبه وبقي بيدعك فيه لغاية ما جابهم وهو بيتخيل ان اللي فيلم هي ريم وهو اللي نازل فيها دك بزبه الساعة تلاتة ونص يسرا امهم جت من الشغل .. ارتاحت شوية علي كنبة الأنترية وبعدين دخلت اوضتها غيرت هدومها وخرجت عملت اكل ...اكلت ودخلت تريح جسمها ساعتين علي سريرها ريم قامت من النوم الساعة سته المغرب وطلعت الكتب بتاعها وقعدت تذاكر شوية خرجت ماما انا فيه حاجة واقفة معايا مش فاهمها يسرا قاعدة بتجهز اكل لبكره انا مش فاضية دلوقت يا ريم ريم :: ياماما طب انا اعمل ايه دلوقت .. عايزة افهم المسألة دي علشان احلها عليها ومستر شريف النهارده شرحها وبردو مش فاهمة يسرا :: انا يابنتي مش فاضية طيب .. بصي شوفي اخوكي بدل ما هو قاعد عالكمبيوتر ليل نهار كدة خليه بشرحهالك ريم :: يووه بقي مش بحب انا ادخل اوضة اخويا وكل ما اطلب منه حاجة يتنك عليا ويطلب مني حاجة يا اعملة شاي يا اعمله قهوة يسرا :: معلش اسأليه المرة دي وخليها عليكي انا مش فاضية يا ريم ريم مشيت وهي بتنفخ راحت فتحت باب اوضة اخوها ميدو وبسرعة قفلتة تاني وميدو بسرعة رفع الشورت اللي منزله ميدو كان فاتح الكمبيوتر وبيتفرج علي افلام سكس وبيدعك في زبه واول ما ريم فتح الباب وجت تدخل شافتة وقفلت الباب تاني بسرعة وجريت علي اوضتها وهي مش متخيلة اللي شافتة ميدو لبس وخرج وهو قلقان وخايف لتكون ريم حكت لمامتها حاجة ميدو :: ايه يا ماما هتعملي لينا اكل ايه بكره يسرا :: بجهز ليكم اهو من بالليل مكرونه بشاميل وجلاش ميدو :: حلو ميدو :: اومال فين ريم عايزها تعملي شاي يسرا :: هي مدخلتش ليك ؟ عايزك تشرح ليها مسألة ميدو :: ايه ده بجد .. طب انا هروح اعلق عالشاي وبعدين اروحلها اشرح ليها يسرا :: ايه ده ؟ ايه اللي حصل في الدنيا .. **** يهديك علي اختك علي طول ميدو :: ههههه ياماما انا جدع و**** انتو بس اللي فاهمني غلط ميدو راح عمل الشاي وهو رايح ل اختة عايز يطمن خايف ميدو :: ماما بتقولي انك عيزاني اشرحلك حاجة ريم بصت في الأرض وحمره الخجل الكسوف علي وشها من اللي شافتة وبصت ل اخوها وهي بترفع خصلات شعرها اللي نازله علي وشها. اه اه ما خلاص انا بعت ل حنين تفهمني ميدو :: طب خشي بس كده جوه قعديني جنبك . حنين هتعرف تشرحلك بردو زيي ريم دخلت شوية وميدو قعد جنبها وريني بقي مسألة ايه اللي واقفة معاكي ريم مسكت الكتاب وشاورت ل اخوها عالمسألة ميدو :: اه .. بصي يا ستي وبقي بيشرح لريم طريقة حل المسألة .. وهو بيشرح الشيطان وزه في دماغة لان مستوي بزاز ريم كان علي مستوي ايده ( كوع ايده ) في البداية كان بيلمس بزازها لمسات خفيفة .. لكن شوية بشويه بقت اللمسات لحك وريم اتلجلجت وهي شايفة اخوها بيحك بأيده في بزازها .. وبعد ما كانت خلاص بدات تفهم منة .. كله راح من دماغها .. ميدو :: ايه فهمتي ؟ ريم :: بلجلجة وتوتر ووشها بقي زي الطماطم .. وبقي وشها بيطلع نار .. مش من الهيحان .. من الكسوف والخجل والأستغراب ايه .. اه اه . فهمت ميدو :: ايه هو ده .. طب حلي المسألة دي كدة بقلم عادل المتميز ريم دماغها وقفت ومبقتش عارفة المسألة دي ايه .. تفكيرها منحصر في كوع اخوها اللي لسة لامس بزازها .. كل اللي بتعملة تبعد بجسمها لكن اخوها كان بيقرب ومفيش مساحة تاني ممكن تبعد ليها عنة .. كانت مزنوقة بين اخوها وبين الحيطة ميدو لما حس ان ريم واخده بالها وانها متوتره بعد علشان ميضغطش عليها وبدأ يشرح ليها مرة واتنين وتلاتة لغاية ما فهمت وحلت له مسألتين لوحدها .. وسابها وخرج وهو هايج علي هيجانة .. من كام ساعة اتحرش بطيزها .. ودلوقت ببزازها اللي زي كور الملبن تحت كوعة يسرا :: ايه شرحت ل اختك اللي كانت عيزاه ميدو :: ايوة يا ماما يسرا :: طيب يلا انت كمان علي مذكرتك وياريت متقعدش عالكمبيوتر ده تاني .. ميدو :: ماما مش كل ما تشوفي وشي تقوليلي ذاكر . لما عارف مصلحتي علي فكرة . يسرا :: يابني السنة دي مهمة وهتحدد مستقبلك حرام عليك ميدو :: كل سنة تقولي نفس الكلمتين وفي الأخر بنجح بتقدير كمان يسرا :: يابني مانا من خوفي عليك هو انا اكره يعني اشوفك ناجح .. وكمان ابوك اللي مسافر ده وطافح الدم علشانكم وانا اللي بنزل من سبعة ومش برجع غير علي اربعة يدوب اكل واريح ساعة ولا ساعتين واقوم بشغل البيت محدش مننا عايز منكم حاجة ميدو :: ماما انا قايم اذكر ... طالما فتحتي الأسطوانة دي مش هنخلص يسرا :: **** يهديك يابني ... ميدو دخل الأوضة بتاعتة وبقي كل تفكيره اختة . بزازها وطيازها* الملبن طلع الكتب بتاعتة علشان يذاكر لكن لا شايف الكلام في الكتاب ولا قادر يركز.. وبيفكر في اختة* وبدأ الشيطان يوسوس* له اختك شكلها حابه كدة .. مش معقول محستش بزبك وهو بيحك في طيزها وكمان شافتك وانت بتضرب عشره .. يرجع يقول في نفسة لا مستحيل تكون اختي حابة الموضوع ده . ويرجع تاني يقول لا ده كوع* ايدي كان بيغرز في بزازها . وهي حاسة اكيد وعايزة ... الشيطان شغال يهيئ له ويسهل له الموضوع* ويشككة في اختة* .. وحس انه بيتمني من جواه ان اخته تكون نفسها فيه زي ما هو نفسه فيها وفي الأخر قفل الكتاب ومذكرش حرف* منة واستني بالليل لما الكل نام . واللي عمله الليلة اللي فاتت هو هو عملة الليلة دي ريم كانت لابسة في الليلة دي قميص نوم بناتي ابيض فوق الركبه مرسوم عليه بطوط* ومش لابسة تحت منه غير كلوت بناتي ابيض مرسوم عليه ورد احمر وسنتيان ابيض بعد ما اتاكد ان الكل نام اتسحب براحة وطلع من الأوضة بتاعتة اتمشي شوية في الشقة ورجع بشويش علي اوضة اختة فتح باب اوضتها براحة* والخوف المرة دي مكنش بنفس الدرجة اللي كان فيها ليلة امبارح دخل واول ما شاف فخاد اخته باينه والقميص مرفوع ضربات قلبة كانت هتطلع من صدره* قرب واحده واحده لغاية ما بقي قدامها نايمة وحاطة المخده علي وشها* ورجليها الأتنين مفرودين والقميص مرفوع لسورتها ونفخة كسها قابه من الكلوت نزول لتحت الكلوت داخل بين شفرات كسها .. .. كأنة شايف كس اختة مرسوم رسم قدامة حالة من الهيجان الغير معقول* وزبه تحت البنطلون زي الحديد وعيونة بتفصل جسمها تفصيل .. قرب اكتر بكل بطئ* ونزل بوشه وعيونه لغاية ما بقي بينة وبين كس مريم* مسافة بسيطة جدآ .. لمح الكلوت من الجنب مبين حتة من كسها اللي فيه خصلات شعر بسيطة اعصابه كلها سابت ورجلية بترجف والشيطان بيقوله المس كسها .. اختك عايزة كدة* .. يلا خليك دكر .. اختك عيزاك يا غشيم ... ها يلا بسرعة ايده بتترعش عايزه تروح تلمس وتحسس وتتمتع* ... بصعوبه* ايده بتروح للمكان اللي بقي كل مناه يلمسه .. كس اخته ريم بصعوبه كبيرة* ايده بتروح لكسها وعنيه كل لحظة بتروح علي وشها علشات يطمن انها مش صاحيه ورجلين بتترجف من الخوف ... والشيطان متملك من تفكيرو ايده اخير راحت لكسها ومبقاش بينها وبينه غير اقل من مسافة سنتي ويسلمه والعرق بيصب من جبينه وعيونة علي اخته ... لحظات من االصمت المميت والخوف والهيجان ... وزبه منتصب بينفض نفض .. صوابعة اخير لمست كسها لمسة يمكن تكون مش محسوسة لكنها كانت بالنسبة له كفيله بتفجير بركان شهوة جوه صوابعة ثابتة علي كسها خايف يحركها لكن الشيطان مش سايبه* وبيشجعة حرك صوابعك مستني ايه .. يلا يا غشيم صوابعه بتترجف وجسمة كله مش ثابت لكن القرار كان بتحريك صوابعة اكتر علي كسها .. وبدأ ينزل براحة علي كسها* لغاية ما بقي طرطيف صوابعة بين فخادها ميدو بيبلع ريقة بالعافيه والعرق بينزل من جبينة علي وشه* وزبه بينفض نفض رهيب** .. محاولات مستميتة لتمالك اعصابه واخذ ما يمكن اخذه من لمس كس مريم اتشجع وصوابعه بدأت تطلع لفوق مره تانية لكن المرة دي صوابعة نزلت اكتر علي كسها وبقي احساسه بكسها اكبر وطلع لفوق لغاية القبه المنفوخة* في اللحظة دي مريم اتحركت . وتنت رجل* والرجل التانية فضلت مفردوه وميدو متمسمر مكانة خايف يتحرك تصحي وتاخد بالها لحظات ورجع ميدو مره تانية يحسس علي كسها* وصباعة الصغير بينزل تحت ويضغط ضغطة خفيفة* .. لكن التحسيس مطولش لانه مقدرش يقاوم كمية الأثاره وزبه نطر لبن من غير ما يلمسه شعور بالمتعة عمره ماكان يتخيله* وهو بيجيب لبنة وايده علي كس اخته خرج براحة من اوضتها* ودخل بسرعة اللاوضة بتاعتة وهو مش مصدق اللي حصل** ... والشيطان بيقوله شفت يا غبي* اختك اهي عيزاك* .. وعاملة نفسها نايمة .. اسمع انت بس كلامي وهتكسب بقلم عادل المتميز ميدو نام وهو بيفكر في اختة وفي الخطوات اللي مفرود يعملها بعد.كدة والشيطان خلاص اتملك من تفكيره وهيئ له ان ريم كانت حاسة لكل اللي بيعملة وهي عيزاه وحابة التحرش بيها صحي علي صوت مامته وهي بتصحية زي كل يوم للمدرسة قام وراح الحمام علشان يغسل وشه بيفتح الباب كانت ريم في الحمام بتغسل وشها ميدو :: انتي هنا .. يلا خلصي ريم :: خلاص اهو . ريم غسلت وشها وملست علي شعرها بالميه وخرجت وهي بتخرج ميدو اتعمد يحك فيها ريم :: ايه يا عم ماتوسع كدة مالك ميدو :: انا كلبتك يا كلبة يا انتي عالصبح ريم راحت اوضتها لبست هدوم المدرسة و سرحت شعرها وخرجت فطرت مع مامتها واخوها وحنين عدت عليها زي كل يوم ومشيو مع بعض وميدو نزل وقابل هيثم ابن خالتة نازل عالسلم رايح المدرسة هيثم كان اقل من ميدو في العمر بسنة واحدة وكان مع ميدو في نفس المدرسة لكنة كان في تانية ثانوي عام هيثم :: ايه مفيش حاجة النهاردة؟ ميدو :: لا النهاردة مدرسة . احنا غبنا امبارح والاسبوع اللي فات كتينا فيه من المدرسة تلات ايام مش ناقصين جوبات انذار بالرفد هيثم :: طب علي فكرة علشان تبقي عارف انا امبارح غفلتكم واخدت رقم البت شهد ميدو :: طب ماهو معايا يا اسطي كنت قولتلي وادتهولك هيثم :: لا لما يجي منهم هي احسن ميدو :: طب وانت كلمتها هيثم :: لا مش علي طول كدة . التقل حلو ميدو ::: تقل ايه يابني .. يابني الحاجات دي عايزه علي طول علي طول .. بس المهم زي ما قولتلك جاسر ميعرفش بحاجة ولو حسيت البت ممكن تعصفر عليك وتقول لجاسر فكك منها هيثم :: يابني متقلقش انا هسيطر والبت دي هاخدها من جاسر ........ حوار بين الكاتب وصاحبه القصة ....... ريم :: عادل انت هنا انا :: اه ياريم هنا .. عامله ايه ريم :: تمام . ايه نكمل كلامنا ؟ انا:: اه طبعا انا مستنيكي اصلا تكملي . بس عندي سؤال محيرني ريم :: اسأل وانا اجاوبك انا :: انتي بتقولي اخوكي حك زبه في طيزك وانتي في المطبخ وبعدين وهو بيذاكر ليكي كوعة كان بيغرز في بزاز .. وشوفتيه وهو بيضرب عشره في الأوضة لما دخلتي عليه ريم :: اه .. سؤالك ايه ؟ انا :: ايه اللي جه في دماغك ريم :: بص يا عادل انا في الوقت ده كنت صغيرة . وكان من المستحيل اني افكر في اخويا .. بس حسيت لما لذق فيا لما كنت في المطبخ ببتاعة وهو في طيزي وانا واقفة .. اتخضيت جدآ لكن بصراحة ولما اتكرر تحرشة بيا . بدات اشك ان اخويا مش طبيعي وانه بيتحرش بيا .. ولما دخلت عليه الأوضة اتأكدت ان اخويا كان قاصد يلذق فيا في المطبخ .. واللي زود تأكدي ده لما بعدها جالي علشان يشرح لي المسألة ودي كانت المرة الأولي اللي هو يجيلي مش انا اللي اطلب منة وكمان مستغلش انه يشرحلي حاجة قصاد اني اعمله كوباية الشاي انا كنت صغيرة بس ذكية شوية يا عادل .. فاهمني ؟ انا :: اه فاهمك.. ريم :: لكن عارف .. مع كتر تحرشو بيا ورغم اني كنت صغيرة لكني بدأت احس بالمتعة وكنت بستني الوقت اللي بيلمسني فيه.. وبقيت علي طول بتلكك علشان يجي يحل معايا مسأل او يشرحلي حاجة مش فاهماهة انا :: اه حبيتي الموضوع يعني. ريم :: ايوة فعلا انا :: طب كملي ريم :: بعد كام يوم ....... وهنا خلصنا الجزء التاني من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة واتمني كل اللي يقرأ الجزء يسيب تعليق عن انطباعة عن القصة السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ....... الجزء الثالث ....... ماما دخلت تصحيني من النوم زي كل يوم علشان المدرسة وكنت في اليوم ده تعبانة اوي حاسة اني سخنة مولعة وزوري وجعني وكنت حاسة اني بتكتك من البرد رغم اننا كنا في عز الصيف ماما دخلت شافتني مكموشة في نفسي وبردانه وبتاوه من والجوع يسرا :: ياساتر **** مالك يا ريم ريم :: بردانة اوي يا ماما وجسمي كله وجعني وحاسة اني مش عارفة ابلع اريع يسرا :: يالهوي انت جسمك قايد. نار يسرا راحت طلعت بطانيه من اللي شيلاهم وغطت ريم وراحت جابت طبق بلاستك حطت فيه مايه وقماشة علشان تعمل لريم كمدات .. وكل شوية تبص في الساعة . لازم تروح الشغل ومش هينفع تسيب ريم لوحدها يسرا سمعت صوت ميدو اللي قام من النوم لان مامته صحته قبل تروح تصحي ريم يسرا :: ايوه يا ميدو انا في اوضة اختك ميدو دخل علينا الأوضة وهو مضايق:: معملتيش فطار يعني .. ايه ده هي ريم مالها يسرا :: الأكل في المطبخ ملحقتش اطلعة ..اطلع خدو من المطبخ ميدو :: مالها ريم طيب يسرا :: شكلها واخدة دور برد وسخنة ميدو :: لا الف سلامة عليكي ياريم يسرا بتبص في الساعة وبتنفخ وبعدين طيب ؟ مش هينفع خالص اخد اجازه النهارده واختك سخنة وحرارتها مش عايزة تنزل ميدو :: اممممممم طب اقولك يا ماما انا هطلع الفطار وانتي اطلعي افطري وانا هقعد جنب ريم النهارده اعملها الكمدات وبعدين اقعد علي مذاكرتي يسرا :: طب ومدرستك ميدو :: مجتش من يوم يا ماما .. جرس الباب ضرب يسرا :: روح شوف الباب .. اكيد دي حنين نازله علشان تمشي مع اختك ميدو فتح الباب.. حنين :: صباح الخير يا ميدو .. ريم لبست؟ ميدو :: صباح الحلويات يامزتنا .. حنين اتكسف من كلام ميدو ودخلت ميدو :: ريم في اوضتها عيانة وماما بتعملها كمدات حنين :: ايه ده بجد ؟ الف سلامة عليها قصة بقلم / عادل المتميز حنين راحت ل اوضة ريم وميدو بيبص علي جسمها من ورا وعلي طيزها حنين :: الف سلامة عليكي ياريم ازيك يا طنط يسرا :: ازيك انتي يا حنين .. يابت انا مليون مرة اقولك تقوليلي خالتي مش طنط حنين:: ههههه حاضر ياطنط .. قصدي ياخالتي .. مالك يا ريم ريم :: زوري وجسمي تعبانة اوي حنين :: الف سلامة عليكي.. يسرا انا هقوم بقي البس انا كمان وهندهلك ميدو اخوكي يقعد معاكي حنين:: انا ممكن مروحش النهاردة واقعد مع ريم يسرا :: لا يا حبيبتي انتي روحي مدرستك وكدة كدة ميدو هيقعد شوية جنب اختة وبعدين يذاكر حنين :: ياطنط . قصدي ياخالتي انا ممكن و****ي اقعد معاها عادي ده يوم بس اللي هغيبة يعني يسرا :: لا وليه تغيبي اصلا .. يلا علشان متتاخريش حنين :: خلاص ماشي .. هعدي عليكي ياريم لما ارجع .. والف سلامة ريم :: تسلمي ياحنان ميدو دخل اوضتة قلع لبس المدرسة ولبست شورت وفنلة وقبل ما خرج من الاوضة رجع تاني بعد تفكير ثواني.. رجع قلع الشورت وقلع البوكسر ولبست الشورت تاني وخرج وهو مستني مامتة تمشي وهو علي نار فرصة وجاتلة علي طبق من ذهب يسرا :: انا همشي بقي يا ميدو وانت خد بالك من اختك ها . وانا هبقي اتصل اطمن عليها من الشغل ميدو :: لا متقلقيش يا ماما يسرا :: خليك مع اختك بالكمدات لغاية ما الحرارة تنزل .. ميدو :: حاضر ياست الكل .. روحي انتي علي شغلك وانا هاخد بالي منها متقلقيش يسرا مشيت و ميدو بسرعة راح علي اوضة اخته اللي كانت خلصانة عالأخر من الدور الشديد اللي عندها ميدو دخل اوضة اختة وفقل الباب ورا ايه يابنتي ما تجمدي كدة .. وريني بقي راسك اشوفها وحط وشه علي جبينها ميدو :: انتي سخنة جامد .. اتأخري كدة خديني جنبك ريم بصتله كدة ميدو :: يابت اتخاري شويه ( ادخلي بجسمك جوه ) خديني جنبك ريم اتحركت بجسمها وميد طلع جنبها عالسرير وبدأ يعملها الكمدات علي دماغها بالحتة المبلولة مايه الشيطان كان شغال طبعا في دماغ ميدو .. فرصة عمره وجاتلة لغاية عنده البت تعبانة مفيش قوة نهائي .. نايمة ومتغطيه بقميص النوم الأبيض وسهل جدأ يتحرش بيها ميدو وهو بيعمل الكمدات كان نايم بجسمة عالسرير جنبها نصة التحتاني لذق في اخته وسانده علي شباك السرير زبه منتصب ومزنوق في فخده اختك من الجنب وكل شويه يضغط بجسمة عليها بحجة انه كل شوية يحط الحتة في المايه وبعدين يحطها علي راسها ريم حاسة بزبه وبدأت تتفاعل معاه رغم احساسها بالتعب والدوخان الا زب اخوها كان محسوس اوي علي فخدها واللي ساعد علي كدة انه لابس شورت خفيف بدون بوكسر تحت منه سكوت ريم وقبولها بتحرش ميدو خلاه يحك اكتر زبه فيها لكن الموضوع مكنش مرضي لميدو اللي بقي عايز يقوم ويغرز زبه بين فخاده ويريح زبه الهايج بين شفرات كسها الشيطان هنا اخد مساحة اكبر بينهم.. ولعب بدماغ ميدو وسيطر علي دماغ ريم . اللي بقت مستنيه لمسات وتحرشات اخوها بجسمها بأستمتاع ولذه بدأ ميدو في تزويد جرعة التحرش بحركة ايده وهي بتنزل بالقماشة من علي راسها تحك وتخبط في بزازها الهيجان سيطر عليه وعلي تفكيره وفكر في حركة اكثر جرائة ميدو :: تصدقي انا بردت انا كمان ريم بصت له وبعدين غمضت عنيها ميدو :: مالك انتي تعبانة جامد ولا ايه ريم هزت راسها بأه تعبانة ميدو :: انا بردت معرفش ليه اوعي تكوني عديتيني .. انا هتغطي معاكي رفع البطانية وغطي وسطة وايده من تحت البطانيه نزل الشورت بتاعة وطلع زبه لكن علشان يلمس زبه في فخاد اختة كان الموضوع صعب في الأول .. وطبعا رهبه .. مهما كان دي اخته وممكن جدآ تكون مش قابلة اللي بيعمله او مش فاهمة انة بيتحرش بيها .. وان يحط زبه كدة مباشر علي جسمها .ده ممكن يخليها تعمل معاه مصيبة زبه من تحت البطانية طالع وهي مش واخده بالها والقرار في انه يميل عليها ويلذق فيها زي ما كان لاذق من شوية محتاج جراءة اكتر بقي بيعمل ليها الكمدات وحس انها راحت في النوم .. عيونها مغمضة وجسمها ثابت .. بدا يفكر انه يلذق فيها واحده واحدة يعني جس نبض والشيطان شجعة وريم في الأصل مش نايمة هي تعبانة وفي نفس الوقت مركزه مع اخوها .. وكسها ل اول مره يبدأ في تنزيل افرزات الهيجان بعد دقايق ميدو بدا يتشجع وياخد خطوات ايجابية ويروح بجسمة وزبه لجسم اختة لمسه ومن حسن حظه ان القميص من تحت كان مرفوع وزبه لمس لحم رجليها لمسه لمسه خفيفة وايده بتعمل الكمدات ليها وعينيه علي عنيها يراقب ردود افعال وشها صمت وسكوت ورغبة من الأتنين في المذيد من الالتصاق قصة بقلم / عادل المتميز مع سكوت ريم وعدم اعطاء اي اشار بوشها غير انها بتحاول تبلع ريقها كان ميدو بيذيد في الذهاب بجسمه والالتصاق الأكثر بلحم ريم متعة وخوف وتوتر كان ده حال ميدو وبدأ الأطمئنان يذيد بنسب ضعيفة جدا كل ما يذيد في لمس اخته بزبه .. لغايه ما بقي لذق فيها التصاق كامل .. بكامل زبه علي فخدها .. وهنا بانت ردود افعال ريم اللي وشها لا ارديا كان بيتفاعل مع لمس زب ميدو ليها وعض شفايفها لا اراديا خلي ميدو اتأكد ومبقاش فيه مجال للشك ان ريم تعبانة جنسية زيه بالظبط ومبقاش فيه وقت لتضيعة وبدا في تحريك وسطة حركات خفيفة وهو ضاغط بجسمة وزبه عليها سخونيه زبه علي لحمها خلي كسها الصغير ينفض ويفرز افرازات شهوانية ممزوجة بالمتعة والأثارة ايده نزلت بقطعة القماش المبللة وحطها في الطبق ونزلت ايده من تحت البطانية وبدأت تتمشي علي بطنها صعودآ لبزازها وعيونه علي ريم اللي كانت هي كمان علي اخرها والنار مولعة في كل ذره في جسمها .. نار الشهوة والرغبة تحسيس خفيف بطراطيف صوابعة صعود ونزول وصعود مره اخره وصل لبزازها وبقي بيمشي ايده عليها وزبه من تحت مغروز في لحمها ريم بتبلع ريقها بالعافية وسنانها بتعض في شفايفها وايد اخوها عمال تحسس علي بزازها وزبها من تحت بينيك في فخادها وميدو هايج عايز اكتر وهيموت وايده تروح لكسها نزل بأيده براحة وبشويش من علي بزازها لبطنها محاولا الوصول بين فخادها ويلمس اهم وادف مكان بيتمني يوصله لكن بمجرد ما كان علي وشك الوصول ريم خافت وقفلت برحليها علي كسها تعبير عن رفضها السماح له بوصل ايده لهذه المنطقة ميدو حاول يدخل ايده ومريم قافلة بفخادها علي كسها رافضة رفض قاطع .. ده خلاها طلع بأيده تاني علي بزازها وبعدين دخلت لتحت القميص ومسك بزازها بأيده يقفش فيهم وهو بيتخيل شكلهم زبه بينفض وبينزل خيوط من السيلان علي فخادها دقايق من المتعة الرهيبة وهو بيفعض في بزازها وبعدين طلع ايده ومسك ايدها وشدها علي زبه ريم اتكهربت لما ايدها لمست زبه بعدتها بسرعة لكن ميدو كان مصمم يخلي اختة تمسكة وهي بتحاول تشد ايدها لكن ضعفت مع اصراره رغبتها والهيجان اللي حست بيه وهي بتلمسه بضهر صوابع ايدها مسكته وضربات ايدها تسارعت جدآ وبقي شعورها ممذوج بالشهوة والرغبة والكسوف ايد ميدو فوق ايدها دايس عليها وهي ماسكة زبه وبيحرك ايدها بأيده وهي بتدعك زبه ريم عيونها مغمضة لكن كل حواسها مع زب اخوها .. اول مره في حياتها تلمس زب حد احساس صعب وصفة من متعة واثاره وهيجان ميد ساب ايد اخته وحضنها اوي وهي ماسكة زبه وايده لف وشها ناحيته وقرب منها واخد شفايفها بين شفايفة بوسه طويلة عميقة كانت كفيلة تخلي ريم تبعد رجليها عن اخرهم وتفتح المجال ل ميدو انه يلمس كسها ميدو ماخدش باله وكان غرقان في حاله من الأنفصال عن العالم وفي دنيا تانية خالص .. دنيا المتعة .. مص في شفايف ريم وايده راحت لبزازها يفرك بصوابعة حلمات بزازها ويعصرهم اوي وجسم ريم بدا يتلوي ويتحرك وايدها بتقفل علي زب ميدو وتضغط عليه لحظات وكان ميدو مش قادر يقاوم وجاب لبنة في ايد اخته وفاق في اللحظة دي فاق ومبقاش عارف يقول ايه ويعمل ايه اللبن غرق ايدها وجنبها والقميص والملايه لبست الشورت وقام وهو مش عارف ينطق وجاب حتة وادها ل اختة اللي نامت علي جنبها وشها للحيط مش عارفة تحط عينها في عينة .. مكسوفة او حاسة بالعار شعور غريب .. من اعلي قمة المتعة الي اعلي قمة الحيرة والخوف والندم .. يمكن في الأول لما كان **** فقط ومكنش فيه مواجهة مباشره بينهم ميدو خرج وهو بيفكر في اللي حصل بينة وبين اختة ومش عارف ممكن يتعامل معاها ازاي بعد كدة .. حاول يفصل دماغة بالمذاكرة لكنة معرفش . فتح التليفزيون يلهي نفسة باي حاجة لكن التفكير في اللي حصل بينة وبين ريم كان كبير .. وبقي بيقول لنفسة انا ليه عملت كدة لكن الشيطان مكنش راضي يسيبة لتانيب الضمير وكان بيقوله انت مضايق نفسك ليه ما اختك اهي طلعت مستمتعة وعيزاك .. لو مكنتش عيزاك مكنتش طاوعتك انت مكبر الموضوع ليه قصة بقلم / عادل المتميز وفي نفس الوقت ريم هي كمان مش مصدقة انها مسكت زب اخوها ومكنتش عارفة ايه اللي طلع من زب اخوها ده وكان سخن كانت مضايقة اوي من نفسها وانها سمحت لنفسها تعمل كدة مع اخوها . وفي نفس الوقت كانت زعلانة اكتر من اخوها انه عمل كدة معاها وازي اصلا يوصلها للمرحلة دي فضلت نايمة علي جنبها تفكر في اللي حصل لدرجة انها كانت مزنوقة وعايزه تدخل الحمام وخايف تخرج تلاقي اخوها في الصاله .. هتحط عينها في عينة ازاي بعد كدة .. وفضلت مستحملة لغاية ما بقي غصب عنها لازم تروح الحمام خرجت وكان ميدو مدد عالكنبه حاطط ايده علي وشه اول ما حس بخطوات ريم رايحة الحمام فتح عنيه وبص علي ريم اللي كانت ماشيه في الصاله مكسوره ووشها في الأرض وبتحاول تتهرب من نظرات اخوها ليها بخطوات سريعة وميدو عايز يخلق اي كلام بينة وبينها .. نفسة يطمن نفسة ويرضي ضميره بأنه يشوفها عادي مش زعلانة ولا مكسوره ميدو :: رايحة فين ريم مردتش عليه ميدو :: يابت مش بكلمك ريم وقف نعم ؟ ميدو :: بقولك رايحة فين ؟ ايه مسمعتيش ريم :: لا .. رايحة الحمام كله ده وريم بتكلمة وعنيها مش ناحية اخوها اصلا ميدو :: طب انتي عاملة ايه دلوقت ريم :: كويسة ودخلت الحمام يسرا امهم اتصلت بميدو اللي طمنها علي ريم ولما خرجت قالها كلمي ماما عيزاكي ريم اخدت التليفون من ميدو كلمت مامتها وبعد ما خلصت ادتله ميدو :: ايوة يا ماما يسرا :: بقولك اختك مكلتش لغاية دلوقت . معلش اتعب واعملها سندوتشين جبنة وكوباية شاي وانزل الصيدلية هات ليها علاج للبرد هتلاقي فيه فلوس في اوضتي في درج التسريحة ميدو دخل اخد فلوس من درج التسريحة ولبس هدومة ونزل جاب علاج ل اختة وبعدين عمل ليها سندوتشات وعمل كوباية الشاي ودخل ليها اوضتها وكانت نايمة علي بطنها ميدو :: ريم .. يا ريم .. انتي نمتي ريم اتعدلت وعينها في الأرض:: نعم يا ميدو . اه نمت ميدو :: طب قومي كلي السندوتشات دي انا عملتهم بأيدي وعملت ليكي شاي وجبتلك علاج ريم :: لا مليش نفس انا عايزة.انا ميدو :: لا مفيش الكلام ده .. حط الأكل علي طربيزه جنب السرير وقعد جنب اختة وايد علي ضهرها بشويش .. انا مش هخرج من هنا غير لما تاكلي وتشربي الشاي وتاخدي العلاج ريم :: طب سيبهم عندك وانا لما اقوم هاكل ميدو :: متتعبنيش بقي.. وبعدين بقولك انا عملتهم بايدي ليكي.. ايه مش عايزة تاكلي من ايدي كلام ميدو مع ريم بالطريقة دي حسسها بالطمأنينة شوية ميدو :: يلا بقي متبقيش رخمة .. ريم قامت وغطت نفسها كويس وميدو جاب صنية الأكل وحطها علي رجل اختة وقعد جنبها ريم بدات تاكل وهي باصة في الصنيه ميدو :: ايه مش مالك .. انتي مضايقة ؟ ريم ساكتة ومش عايزة تتكلم ميدو :: طب خلاص بس علشان خاطري مش عايزك تبقي كدة انا هقوم بقي وهرجعلك تاني ميدو خرج من اوضة مريم وكان معاه 50 جنيه شايلهم في اوضتة اخدهم ونزل اشتري لمريم شكولاتات وعصاير وطلع ميدو طلع وخبط علي باب ريم ودخل ايه الجميل اكل ريم :: اه يا ميدو ميدو :: اخدتي العلاج ؟ ريم :: لا لسة . ولسة هتقوم ميدو :: رايحة فين ريم اجيب ماية ميدو :: لا خليكي مرتاحة انا اللي هجبلك الماية لغاية عندك .. واه انا جبت دول ليكي مريم :: ايه ده ؟ لا مليش نفس انا اكلت بالعافية اصلا ميدو :: ايه اللي لا دي .. وبعدين انا جبتلك بكل اللي محوشهم ونزلت مخصوص علشان اختي القمر دي وفي الأخر تقوليلي لا ريم ابتسمت ابتسامة متعبة ومستغربة طريقة معاملة اخوها وبتفكر بينها وبين نفسها .. هو بيعمل كدة علشان االلي حصل ؟. ولا بيعمل كدة علشان يبين بس ان اللي حصل بينهم مش هيغير نظرته ليها .. لكن في النهاية الاسلوب اللي بيستخدمة معاها ميدو ريحها من جواها علي الأقل لو هو اتغير او عاملها ميدو :: انا هرروح اجبلك المايه قصة بقلم / عادل المتميز الساعة 12.30 جرس الباب ضرب وميدو كان في الأوضة بتاعتة ممد عالسرير قاام فتح .. وكانت حنان اللي قدام الباب ميدو :: حنان .. اتفضلي حنان :: ايه ريم كويسة ميدو :: اه هي في اوضتها حنان :: صاحية ولا نايمة ميدو :: ادخلي شوفيها حنان دخلت لريم حنان :: ايه ياحبيبتي عاملة ايه دلوقت ريم :: احسن ي حبيبتي حنان :: طب كويس **** ديما احسن حنان قعدت شوية مع ريم وميدو دخل بصنيه عليها عصير ليهم حنان :: ايه ده ميدو اللي جايب العصير بنفسة ميدو :: اه شفتي بقي . بذمتك خالتك بنفسها بتعمل معاكي كدة حنان :: اه طبعا خالتي دي احن ست في الدنيا. عاجبك كدة يا ريم عايز يوقعني في طنط ريم ابتسمت ابتسامة خفيفة متعبة حنان :: باين علي وشك التعب ميدو :: باين ايه دي احلوت اصلا علي التعب حنان :: انت النهاردة سخن .. هو مالو ي ريم متغير اوي كدة ليه ههههههه ميدو :: هو لا كدة عاجب ولا كدة عاجب يلا اسيبكم انا .. اه صحيح هو هيثم راح المدرسة النهاردة حنان :: لا مرضيش يصحي الصبح ميدو :: انا قولت كدة علشان متصلش بيا ميدو خرج وحنان بعد ما قعدت شوية مع ريم طلعت شقتها وريم مش قادرة تفصل دماغها من التفكير في اللي حصل من اخوها الساعة اربعة الا ربع يسرا جت من الشغل ودخلت تطمن علي ريم اللي كانت نايمة اطمنت عليها وعملت ليها شربه خضار وفراخ مسلوقة ودخلت ليها الأكل وبعدين دخلت ترتاح ليها ساعة وتقوم وميدو لما مامتة جت اتصل بهيثم وخرجو مع بعض ....... حوار بين الكاتب وصاحبة القصة .............. عادل :: طبعا اللي خلي الموضوع سهل علي ميدو انه كان دايم التحرش بيكي قبلها ريم :: اه مانا قولتلك هو كان بيستغل اي فرصة طول الفترة االلي فاتت يحك بتاعة فيا وانا في المطبخ .. يتعمد يلمس بزازي وانا اتعودت وبعد ما كنت بضايق بقيت بستنا لمساتة لجسمي . كنت بشعر بالأثارة وهو هايج عليا .. ومخبيش عليك . اوقات كتير كنت بتعمد ابص علي زبه اشوفة واقف ولا لا انا :: هههههههههه اذا كاان انا زبي وقف عليكي وانتي بتحكيلي ريم :: ههههههههههههههه اجيلو طيب انا :: هههههههههه.. طب نتكلم بصراحة كدة لما لقيتي اخوكي بيعاملك كويس بعدها ونزل جابلك شيكولاتات وعصير وظبطك فضلتي مضايقة منة ريم :: بص يا عادل فكرة ان اخويا هو اللي يعمل فيا كدة لازم تضاايقني حتي لو انا شرموطة لكن هو كان ذكي جاب الموضوع بالتدريج و واحدة واحدة خلاني مع الوقت بقيت مستسهلة تحرشة بيا وقابلاه .. وبعد ما حصل اللي حصل بينا مابعدش عني رغم اني حسيت في لحظتها انه ندم لكنة قدر يوصل ليا في ساعتها بالطمأنينة وده ساعدني اني اغلب ضميري في انه ميأنبنيش كتير انا :: طب لما جاب لبنة في ايدك حسيتي بأيه ريم :: انا كنت صغيرة ومعرفش ده كان ايه لدرجة اني فكرتة اتصايرعليا .. بس لقيت اللبن بتاعة لذج وتخين وفهمت بعدين طبعا ان ده لبن انا :: ههههههه فكرتيه اتصاير عليكي وههو اللي فهمك موضوع اللبن ده ؟ ريم :: كنت عيلة يا عادل ومعرفش اصلا ان الزب بيجيب لبن ...اه هو اللي شرحلي بعدين انا:: حصل تاني حاجة بينكم بعدها بقد ايه ريم :: هتصدقني لو قولتلك في نفس اليوم بالليل انا :: ايه ده معقول ريم :: الليلة دي مكنش جايلي نوم بسبب اني نمت كتير بالنهار وماما كانت قالتلي وانا بتعشي اني بكره مش هروح للمدرسة وارتاح حاولت بالليل علي المغرب كدة اذكر لكني مقدرتش وكان تفكيري في اللي عمله اخويا معايا مسيطر عليا ... ده غير ان العلاج كان مخليني حرانة جدا .. غيرت هدومي اللي كنت لابساها ولبست في الليلة دي شورت فيزون وبضي انا :: ندم ولا ...؟ ريم :: بص هو بصراحة من ده علي ده بس كان فيه اثارة وكسي كان بينزل شهوة بطريقة غريبة وانا بفتكر زبه وهو لاذق بيا او وانا مسكاه .......... نرجع للقصة ....... علي الساعة 12بالليل حالة الهيجان رجعت لميدو بعد ما كانت هديت شوية ..وتفكيره في ريم اختة مش بيفصل جاب قصة جنسية قراها وزاد هيجانة اكتر واكتر وكانت الساعة دخلت علي 12 ونص فضل يروح ويجي في الاوضة والشيطان بيقوله روحلها .. مانت استمتعت بيها النهاردة.. مستني ايه ميدو طفي نور الأوضة بتاعتة وحاول يتغلب علي تفكيرو وهيجانة لكن مفيش فايدة عايز يجيب لبنة علي اختة زي ما اتعود يعمل كل يوم في النهاية قام وخرج علي طرطيف صوابعة .. وريم في الأوضة طافية النور وبتحاول تنام مش عارفة .. حست بباب اوضتها بيتفتح استغربت في الأول لكنها لمحت اخوها بيدخل من الباب وهو بيبص بره خايف لمامتة تشوفة مريم متعرفش ليه بسرعة غمضت عنيها وعملت نفسها نايمة ميدو دخل الأوضة وقفل الباب براحة ورا وقرب عليها وشاف ريم نايمة ورجليها مفروده وكسها مرسوم في الشورت الفيزيون طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وعنيه علي كس اختة في اللحظة دي مريم فتحت عنيها فتحة صغيرة علشان تشوف اخوها بيعمل ايه في اوضتها وشافت زبه قدام عنيها .. ابيض وتخين وايده رايحة جاية عليه بتدعك فيه بدأت ريم تشعر بالهيجان بيتحرك بكل عروق جسمها واول ما طرطيف صوابع ايده راحت علي كسها .. شعرت بكهربا في جسمها كله اهاتها مكتومة بين ضلوعها ورجليها لا اردي اتفتحت ل اخوها علشان يلعب في كسها براحته ميدو حس ان ريم صاحيه وعنيه راحت لوشها وركز اتأكد من حركة جفونها وتعبيرات وشها .. راح علي باب الأوضة وقفلة بالمفتاح وراح تاني ل اخته .. قلع الشورت وطلع عالسرير ونام جنبها وايده دخلت من تحت البضي والسنتيان ومسك بزازها يفعص فيهم وزبه راشق زي الصبح في فخدها قرب من خدها بشفايفة وبقي عمال يبوس فيها وبطرف لسانه راح علي ودنها لحسها ولحس تحتها واخد شحمة الأذن بين شفايفة مص برقة وايده بتتحرك تحت السنتيان تقفش في بزازها ريم هاجت وانفاسها بتتسارع وكانت عايزه تمسك زبه وتاخد بين ايديها تحسه وتدعكة زي ما عملت الصبح .. لكنها المفروض انها نايمة ميدو مستمرش كتير وراح قايم ومراح لبين فخادها وقف علي ركبه وهو ماسك زبه بأيده وحطه فوق كسها ونام فوق منها وشفايفة راحت علي شفايفها .. بوس ومص في شفايفها ووسطة من تحت بيتحرك وزبه بيحك في كسها .. من الهيجان اللي مريم بقت فيه طلعت اهاتها المكتومة خلت ميدو فوق منها بيحك زبه اوووي في كسها ورفع بأيده البضي وطلع بزازها من السنتيان واخد حلمة يمص ويرضع فيها ريم مقدرتش تمثل اكتر من كدة وبأيدها راحت حضناه وشفايفها قفلت علي شفايفة لحظات لا يمكن تتنسي من المتعة المحرمة... ميدو قام من فوق اختة وحاول يلقعها الشورت لكن ريم مسكت الشورت بأيدها رافضة تقلعة لكن ميدو كان مصمم وبيبعد ايدها وهو بيترجاها تخليه يشوف كسها لكنه رفضت رفض قاطع وفضلت ماسكة في الشورت بكل قوتها ومكنش قدام ميدو غير انة يحترم رغبتها وميخسرش المتعة المتاحة وفعلا ساب الشورت وراح نام فوق منها مرة تانية ومسك ايدها من تحت وخلاها تمس زبه بأيدها وتدعك فيه ريم مسكت زبه بقوة مليانه اثارة وشهوة وشفايفها بتاكل في شفايفة مص وبوس وبلع ريق ميدو متحملش وجاب لبنة علي اختة .. علي كسها من فوق الشورت.. ونزل من فوق منها وراح نايم جنبها وحضنها وبعد ساعة لبس الشورت وخرج من اوضتها علي الأوضة بتاعتة راح اوضتة والحاجز القوي المنيع اللي كان بينة وبين ريم مبقاش له وجود نهائي وبكدة يكون الجزء الثالث من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة اتمني مشاركتم واعطاء ارايكم بالجزء الجديد السلسلة الأولي. انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ..... الجزء الرابع .................. تاني يوم الصبح يسرا صحيت من النوم زي كل يوم ودخلت صحت ميدو وبعدين حضرت الفطار ولبست هدومها وفطرت هي وميدو يسرا :: اعمل حسابك بعد ما تخلص مدرسة هتتغدا وتستريح شوبة وبعدين هتنزل تجيب شوية طلبات انا كتبالك ورقة بكل اللي عيزه وسيبهالك في درج التسريحة مع الفلوس ميدو :: طب ما انا اخد الفلوس والورقة معايا ولما ارجع اشتريهم يسرا :: لا يا ناصح انت خايب اصلا وممكن جدا توقع الفلوس دوب 200 جنيه ميدو :: ياماما اوقع ايه بس هو انا صغير.. تصدقي عيب الكلام ده يسرا :: اه اصلك مش موقع الشهر اللي فات 200 جنيه وقبلها تليفونك اتسرق منك ميدو :: علي فكرة انتي قلبك اسود اوي هههههه يسرا :: طيب اعمل زي ما قولتلك واوعي تاخد الفلوس معاك.. ماشي ميدو :: ايه ده انتي هتنزلي دلوقت؟ يسرا :: لا انا هقوم ابص علي اختك واشوفها قبل ما انزل ميدو :: ماشي وانا هقوم بقي اتكل يسرا :: ماشي .. يسرا دخلت اوضة ريم اللي كانت رايحة في النوم.. قربت منها وحطت ايدها علي وشها تجسها تشوفها سخنة ولا كويس ريم قامت مفزوعة يسرا :: ايه يا حبيبتي مالك اتفزعتي كدة ليه ريم :: ماما ؟ اووووف .. كنت بحلم بكابوس يسرا :: ده بس من التعب ياحبيبتي ريم :: ماما معلش ناوليني شوية ماية اشرب من جنبك ريم قامت و اتعدلت واخدت من مامتها كوباية الماية ويسرا قالت لها انا هخرج اجبلك سندوتشين تفطري علشان تاخدي العلاج وتنامي تاني ريم :: لا مش قادرة . انا هنام تاني ولما اصحي هبقي اكل يسرا :: يا حبيبتي علشان تاخدي علاجك ريم :: هاخدو يا ماما بس لما اصحي انا مفتحة عيني بالعافية يسرا :: ماشي يا حبيبتي ........ جاسر :: ايه يا عم مجتش ليه امبارح ميدو :: اختي كانت تعبانة وماما مكنش ينفع تقعد جنبها وانا اضطريت اقعد علشانها جاسر :: لا الف سلامة عليها .. طيب انت جاي معانا ولا هتدخل المدرس هيثم :: احا يدخل فين انت معانا يا معلم ميدو :: انتو هتصيعو فين المرة دي هيثم :: خروجة من بتوعنا جاسر :: هنروح اي جنينة وهناخد معانا المزز ميدو :: طب ما تخلوها كمان يومين انا غبت كتير يا جدعان وخايف يتبعتلي جواب انذار عالبيت وماما هطلع عيني لو عرفت اني بزوغ من المدرسة هيثم :: ياعم خالتي هتعملك ايه يعني .. هو انا مش عارف خالتي جاسر :: يابني اسمع هناخد البنات وهنظبط الدنيا .. مانت عارف شغل الجناين ميدو :: بوس وتقفيش بقي واحضان .. يا ولاد اللباوي جاسر :: ها .. جاي هيثم :: ايوة ياعم هيجي .. يلا ياض ميدو :: لا طالما هنبوس ونحضن ونقفش يبقي كسم المدرسة جاسر :: اشطا .. انا اتصلت بشهد والبت جاية مع المزز بتوعنا هيثم :: تمام يا مان ههههههه يلا بينا جاسر :: لا احنا هنقعد عالقهوة الأول نشرب الشاي وحجرين الشيشة علي ما البنات تيجي ميدو :: هو ده انا دماغي اصلا مونونة علي حجر الشيشة التلاتة راحو القهوة وشهد بعتت رسالة ل هيثم ابن خالة ميدو بتقولة انها جاية هي ونجلاء ورباب وعايزه تقابلة في الجنية لما يكون الكل مش واخد باله وانها هتقول انها رايحة الحمام وبعد شوية يروح وراها وبعدين اتصلت علي جاسر جاسر :: ايوة يا قلبي انتي فين شهد :: احنا طالعين علي المكان اللي اتفقت معاك نتقابل فيه .. انتو اللي فين؟ قصة بقلم / عادل المتميز جاسر :: اهو احنا قاعدين عالقهوة كنا بنظبط الدماغ علي ما تتصلي شهد :: تمام يا مز يلا بقي مش عايزين نوصل قبلكم وحد يرخم علينا جاسر :: هنبقي قبلكم هناك يا لبوتي شهد :: احا يا جاسر انتي بتقولي كدة قدامهم جاسر :: كسمك هي اول مرة شهد :: هههههه لا متقوليش تاني قدامهم كدة جاسر :: طب يلا بقي سلام ونتقابل في المكان بتاعنا جاسر قفل مع شهد وقالهم يلا يا شباب البنات هتجيلنا علي هناك ........ الساعة 8 الصبح ريم قامت مفزوعة تاني من نفس الكابوس وحاسة ان قلبها مقبوض ومش مستريحة قامت من النوم وهي بتفكر في الحلم الحلم اخوها ميدو واخدها في مكان ضلمة مفهوش حد وبيعتدي عليها جنسيآ بكل توحش وفجاءة تلاقي نفسها في الشارع بتاعها وشها كله تعاوير وهدومها متقطعة وكل الشارع واقف بيتفرج عليها وهي ماشيه بخطوات بطيئة لجسم متعب عليه علامات المرض وامها من الحسرة ميتة علي الأرض وفجاءة ايدي كتير من اهل المنطقة بتتمد علي جسمها واخوها بيجري بيهرب بعيد عنها الكابوس كان واجع صدرها وخايفة ومرعوبة قامت وحاولت تقوم لكن كان جسمها كله وجعها وزي ما يكون الكابوس كان حقيقي مش مجرد حلم حاولت تتمالك اعصابها وجسمها وسندت علي ايدها وقامت راحت اخدت كوباية الماية لقتها فاضية طلعت عالمطبخ شربت وبعدين رجعت اوضتها ودماغها محصورة في الكابوس حست بتأنيب الضمير وانها مكنش المفروض خالص تسيب نفسها ل اخوها في عز ما هي بتفكر في الكابوس سمعت جرس الباب بيضرب قامت وخرجت من اوضتها وراحت فتحت الباب ريم :: خالتي سعاد.. اتفضلي سعاد :: عاملة ايه يا حبيبتي ريم :: كويسة يا خالتي .. اتفضلي خالتها سعاد دخلت وريم قفلت الباب وهي بتكح سعاد :: انتي تعبانة اوي كدة ؟ .. امبارح حنين بنتي قالتلي ومعرفتش انزلك .. الف سلامة عليكي ريم :: **** يخليكي يا خالتي سعاد :: انا كلمت مامتك من شوية وعرفت انك قاعدة لوحدك قولت انزل اشوفك واطمن عليكي واعملك لقمة تاكليها ريم :: **** يخليكي يا خالتي ماما عاملة سندوتشات ليا بس انا مليش نفس سعاد :: لا ما انتي لازم تاكلي علشان تاخدي العلاج وتخفي .. عاجبك انتي جسمك اللي شكلة بقي ضعيف ووشك الأصفر ده ريم :: انا مش قادرة اكل بجد سعاد :: انا هدخل اجبلك الأكل . مفيش حاجة اسمها مش قادرة سعاد دخلت جابت الأكل من المطبخ وخرجت قعدت مع ريم واكلتها بالعافية وبعدين دخلت عملت ليها كوباية نعناع دافي سعاد :: فين علاجك ريم :: في الأوضة يا خالتي متتعبيش نفسك انا هدخل اجيبة سعاد :: لا ياحبيبتي مفيش تعب وانتي زي حنين بنتي ويعلم **** معزتك من معزتها ريم :: عارفة يا خالتي **** يخليكي ليا .......... المشهد الأول من مكان شغل يسرا مامة ريم وطبعا ده مشهد تخيلي من الكاتب بناء علي كلام ريم عن طبيعة شغل مامتها وقد ايه هي شخصية محبوبة من الكل في مكان عملها.. يسرا في مكتبها بتابع سير الشغل في المصلحة باب المكتب خبط يسرا :: ادخل قصة بقلم / عادل المتميز الأستاذ وليد .. صباح الفل يسرا :: صباح الفل يا وليد وليد :: الأستاذ شوقي طالب يعرض عليكي الملف ده ومحتاج منك تقريه وتدي تقرير عنة يسرا :: طب هو انا ناقصة .. مش كفاية كمية الشغل اللي فوق دماغي وليد :: معلش بقي كلنا طالع عينا من ساعة ما الأستاذ شوقي جه ملحق عندنا يسرا :: ماشي حطة عالمكتب وانا هبقي اخدو معايا البيت اطلع عليه يسرا :: طب بقولك ايه ما تيجي بعد الشغل اعزمك علي اكل سمك تستاهل بوقك يسرا :: ههههههههه جري ايه يا وليد .. هو انت لسة هتعرفني وليد :: ياستي عارفك وعارف انك مبتخرجيش نهائي مع حد بس بردو احنا زمايل . وانا بصراحة نفسي نتغدي مع بعض مره يسرا :: ولما حد من الموظفين ولو بالصدفة يشوفنا واحنا مع بعض في مكان عام بنتغدا .. والكل عارف ان جوزي مسافر واني ست لوحدي هيقول عليا ايه وليد :: ياستي المصلحة كلها عارفة اخلاقك كويس جدا . وانتي قولتلي بلسانك .. مكان عام يعني مفيهاش حاجة يسرا :: معلش انا بحب احافظ علي شكلي حتي لو انا عارفة ان اللي بعملة مش غلط بس كفاية انه ممكن يجبلي كلام انا في غني عن وليد :: يا يسرا اسمعي طيب … الباب خبط ووليد سكت يسرا :: ادخل فاطمة :: صباح الفل يا استاذتنا يسرا :: صباح الجمال يا بطوط وليد :: طيب عن اذنكم انا يسرا :: اتفضل وانا هبقي ارجع الملف ولما اخلص التقرير هبقي ابعتهولك فاطمة :: ايه ياجميل . عاملة ايه يسرا :: اهو . تمام ماشي الحال فاطمة :: ايه فيه حاجة ولا ايه يسرا :: من ناحية ايه فاطمة غمزت بعنيها . من اي ناحية يسرا :: ما تتكلمي علي طول فيه ايه فاطمة :: ابدآ بس انا ملاحظة يعني وده مجرد ملاحظة ان وليد مهتم شوية بيكي يسرا :: يابت انتي مجنونة ؟ انتي مش عارفة اني متجوزة ومش هسمح لحد مهم كان انه يفكر حتي مجرد التفكير فيا فاطمة :: يووووه بقي يا مزتي انتي هو انا قولت انتي ؟ انا بقول هو هو ها هو فيه فرق يسرا :: سيبك من الكلام الخايب ده عملتي ايه مع جوزك فاطمة :: معملتش ... بس هو مصمم اني اقدم نقل من هنا علشان اروح معاه مكان شغلة الجديد يسرا :: طب ما تعملي كدة . انتي هتخسري ايه فاطمة :: يا حبيبتي انا مش حابة اسيبكم ولا اسيب هنا .. وبعدين فيها ايه لما هو يسافر من غيري ويبقي ينزل كل شهر يسرا :: انا شايفة لا طبعا هو من حقة مراتة تكون معاه .. اسمعي مني انا . انا ست مجربة الوحدة وعايشة بقالي سنين لوحدي وجوزي بينزل كل سنة مره وهما كام يوم .. اسمعي مني هتندمي وهيجي عليكي وقت تتمنيه جنبك فاطمة :: ياستي انتي جوزك مسافر بره مصر . لكن انا جوزي شغلة يدوب كام ساعة ويبقي عندي يسرا :: انتي حرة لكن انا نصحتك فاطمة :: طيب المهم قبل ما انسي يوم الخميس اللي جاي اوعي تنسي متجيش .. عيد ميلاد ملوكة ولازم تيجي انتي و ولادك طبعا يسرا :: هحاول اجيلك فاطمة :: مفيش حاجة اسمها هتحاولي.. هتيجي يسرا :: ههههههه حاضر ياستي ومش علشان خاطرك.. علشان خاطر ملك بس فاطمة :: بقي كدة ؟ ماشي ياستي تسلميلي بردو.. يلا بقي انا هروح اشوف شغلي لحسن مش ناقصة اللي اسمة شوقي ده يديني جزا يوم ولا اتنين وانا في عرض الجنيه يسرا :: هههههه ماشي وانا كمان ورايا شغل وحضرتك معطلاني ......... كل واحد في الشباب واخد بنت وقاعد بيها علي جنب وشغالين تحسيس من تحت لتحت وكل ما مجموعة تعدي جنبهم يشيلو ايدهم ويتعدلو ميدو قاعد مع رباب في مكان بعيد عنهم وجاسر قافش شهد تحسيس وتقفيش في بزازها وهيثم مع نجلاء مراجيح ومطلع زبه من سوستة البنطلون وبتدعكة بأيدها ومخبية طبعا بالطرحة بتاعتها بعد ما قلعتها ميدو :: بقولك ايه ما تيجي نروح اي حتة بعيد عن هنا رباب :: ليه ما احنا هنا كويسين ميدو :: اه بس هنا المكان مكشوف ومش عارف اخد راحتي معاكي رباب :: كل ده ومش عارف تاخد راحتك ؟ دانت هريت بزازي بأيدك تفعيص رباب :: يابت هو ينفع التقفيش بس .. قومي بس نتمشي في الجنينة ونشوف حتة مدارية شوية رباب :: طب استني اقفل زراير البلوزه ميدو قام بعد ما رباب ظبط نفسها وهيثم شافهم هيثم صفر صفارة معروفة بينهم هيثم :: بصوت عالي ايه رايحين فين ميدو :: هنتمشي شوية في الجنينة هيثم :: ماشي ميدو اخد رباب ولفو مع بعض الجنبة في محاولة انه يلاقي مكان يعرف متغطي يعرف يذنق فيه رباب قصة بقلم / عادل المتميز رباب :: بقولك ايه انا عايزة اروح الحمام ميدو :: طيب ثواني .. ميدو بص ولقي واحد واقف بعد منه بكام خطوه مع بنت ميدو :: بقولك ايه يا صحابي متعرفش حمام البنات فين البنت اللي مع الواد شرحت لميدو علي مكان الحمام ميدو شكرهم واخد رباب وراح بيها عالحمامات رباب دخلت وميدو استناها بره بعيد شوية عن الحمام مفيش دقايق رجعت له وهي بتقولة .. فيه حد في الحمام اللي جنبها ماسك بنت وبيعملو قلة ادب ميدو :: احا انتي بتتكلمي بجد .. ازاي ده فيه واحد واقف اهو جنب الحمامات ولابس لبس امن بتاع الجنينة رباب :: و**** زي ما بقولك كدة يعني انا هكدب عليك.. مش مصدقني ادخل كدة واسمع بنفسك ميدو :: بص عالأمن وبعدين قالها طب انا هدخل ازاي وده واقف جنب الحمامات.. استني كدة هحاول ادخل ولو اتكلم هعمل نفسي مش واخد بالي انه حمام حريمي رباب :: وانا هستناك هنا ميدو :: اتمشي ناحية الحمامات ولسة هيدخل فرد الأمن ندهلة رايح فين ياكابتن ميدو :: داخل الحمام فرد الأمن :: ده حمام حريمي حضرتك .. الرجالي قدام علي ايدك اليمين ميدو :: طب انا اسف .. ميدو مشي وبعدين قال طب انا هرجع بقي افهم منة طالما صاحي اوي كدة وشافني وانا داخل .. مين اللي جوه ميدو رجعلة ووقف معاه شوية اتكلم معاه ميدو :: طب معلش هو سؤال فرد الأمن :: اتفضل ميدو :: لما انت صاحي اوي كدة .. اومال اللي جوه دول بيعملو ايه في الحمام فرد الأمن :: مين اللي جوه ميدو :: ادخل انت وشوف بنفسك فرد الأمن :: وانت عرفت منين بقي لما انت مدخلتش جوه ميدو :: شاور بعنيه علي رباب فرد الأمن :: اه فهمت .. طيب انت كلك نظر ميدو :: يعني ؟ فرد الأمن :: ايه يا كابتن انت فاهمني .. يعني لغيني علشان الغيك ميدو :: اشطا عليك .. استبينا ميدو شاور بأيدو ل رباب علشان تجيلة رباب راحتلة وحط ايده علي كتفها ودخل بيها الحمام رباب :: هو انت قولت له ايه خلاك تدخل معايا ميدو :: هبقي احكيلك بعدين .. هو هيسبنا نص ساعة بس جوه .. ميدو اخدها ودخل بيها الحمام وقفل عليهم من جوه بالترباس وراح حضنها زي المجنون وايده مسكت بزازها تفعيص وتقفيش وشفايفة ماصدقت مسكت شفايفها وبقي عمال يبوس ويحضن فيها وشافها في اللحظة دي ريم اختة هاج اكتر عليها وهو شايفها ريم وايده راحت فاكه زراير بلوزه المدرسة بتاعتها وايده دخلت من تحت البضي اللي لبساه من تحت ورفعته لفوق وطلع بزازها كانت بزازها بيضة قشطة والحلمات بني فاتح وحجمها صغير لكنهم منتصبين نزل عليهم بشفايف يمص ويرضع فيهم ورباب هاجت وايدها حضنتة من راسه علشان يرضع بزازها اووي ايده نزلت لتحت لغاية ما بقت بين فخادها علي كسها والبت قفلت فخادها علي ايده وشفايفة بتمص بقوه حلمات بزازها اهاتها انطلقت من ضلوعها وزبه بينفض من الهيجان علي اختة ريم مش عليها نزل علي ركبه ورفع الجيبة وشفايفة بتبوس في فخادها وبقي شغال بوس وهو طالع لغاية ما وصل لكسها رباب سانده راسها علي باب الحمام وعيونها مغمضة وصوابع ايدها ماسكة في خصلات شعر ميدو اللي رفع حز الكلوت وباعده عن كسها وبان قدامة زنبورها الهايج اللي كان من كتر ما كان كبير .. طالع من بين شفرات كسها بطرف لسانة لمس زنبورها وبقي بيحركه شمال ويمين وصوابع ايدها بتشد في شعرو من شده هيجانها لسانة مش راحم اهاتها وعمال يتحرك علي كسها وصوابعة بتفتح كسها واحدة واحدة وبشويش بيحرك لسانه جواه اااااااه ااااااااه براحة عليا يا ميدو .. براحة اوووووووف اووووووف.. كسي ولع يا ميدو ميدو قام ونزل سوستة بنطلونة وطلع زبه ودخلة بين فخادها ملامس كسها وراح بجسمها عليها وذنقها بينة وبين باب الحمام وبقي عمال يرجع ويطلع لقدام بوسطة وزبه سخن مولع علي كس رباب اللي حضنتة اوووي بأيدها وهي بتطلب منه وبتترجاه يدخل زبه في كسها فضل ميدو ينيك رباب من بره كسها ويغرز زبه فيها وهو شايفها اختة شوية وطلب منها تلف وشها رباب لفت ورفع ليها الچيبة لفوق وخلاها تمسكها ونزل الكلوت بتاعها .. وبأيده شدها من طيزها علي زبه مسكة بأيده وحطه بين فلقة طيزها وبعدين طلعة وتف علي ايده وحط علي خرمها وبعدها حط علي راس زبه وراح مدخل الراس في خرم طيزها وضغط بجسمة وزبه عليها والبت وشها محشور عالباب دايس عليه بجسمة وهو بيحاول يدخل زبه في خرمها الصغير صعوبه بالغة وشبه مستحيل زبه يدخل في طيزها لكن هيجان ميدو واهات رباب الموجوعة كان سامعها اهات ريم وده كان مخليه هايج اكتر وعقلة وتركيزه في ان زبه لازم يدخل جوه طيزها رباب بتتوجع وبتترجاه يشيل زبه ميدو لا يا ميدو. هتعورني كدة . اي اي .لا لا بيوجع بيووووجع . اي ايييي .. لدرجة ان رباب كانت فاضل ليها لحظة وتعيط من الوجع ومرحمهاش غير صوت الباب وهو بيخبط فرد الأمن :: يلا يا كابتن اخلص فيه تفتيش جاي لو اتمسكتو كلنا هنروح في داهية ميدو شال زبه بسرعة من طيز رباب اللي مصدقت ميدو بعد عنها ولبست الأندر بتاعها بسرعة ونزلت الچيبة وقفلت البلوزه وميدو خرج قبلها واستناها بره قصة بقلم / عادل المتميز ولما وصل كان جاسر قابل عليه الجنية جاسر :: كنت فين ياعم ؟ ميدو :: مفيش كنا بنتمشي في الجنينة .. اومال فين هيثم وفين شهد جاسر :: هيثم مشي بعدك بشوية ومعرفش راح فين وشهد من شوية راحت الحمام ميدو :: ماشي هنستناهم هنا ولا هنروح الكافتريا نجلاء اخدت رباب واتكلمت معاها علي جنب وبقت عمالة تبص لميدو وهي بتتكلم مع رباب وهي حاطة ايدها علي شفايفها وباين ابتسامتها .. وكان من الواضح زي الشمس ان رباب بتحكي ليها اللي حصل شوية وشهد جت وهي مبسوطة وبعدها بعشر دقايق جه هيثم وراحو الكافيه قعدو لغاية تقريبا ما ميعاد المرواح من المدرسة ومشيو ميدو روح البيت وهو مبسوط باليوم اللي قضاه مع صحابه والبنات الصيع اللي كانو هما كمان بيهربو من مدرستهم وبيقابلوهم كانت ريم في اوضتها نايمة ميدو دخل الشقة وقفل الباب وراح علي اوضتة اختة اللي اول ما سمعت الباب بيتفتح قامت مفزوعة ميدو :: عاملة ايه يا حبيبتي ريم بخوف من اخوها ليقرب منها انا كويسة ميدو قرب منها وحط ايدو علي راسها علشان يشوف حرارتها مرتفعة ولا لا ريم اتفضت وبعدت عنة ميدو مستغرب من نفضة اختة :: مالك ياريم ريم قامت من عالسرير وبعدت عنة وهي بتشد القميص لتحت علشان تغطي وراكها اللي باينة وكان باين عليها الخوف منة . وبقي مستغرب سر التحول الغريب تحول تقريبآ 180 درجة ميدو :: مالك ياريم في ايه انتي خايفة مني؟ ريم بتبعد لورا مع خطوات ميدو اللي بيحاول يقرب منها لدرجة وهي بتبعد ضهرها خبط في الدولاب .. ريم :: علشان خاطري يا ميدو . متقربش مني . انا اختك حرام عليك ريم كانت فعلا مرعوبة من الكابوس وكانت حاسة بالخوف بيحوطها من كل جانب وبدات تحس ان ميدو اخوها ماهو الا شيطان وعايز يتخلص منها ميدو خرج من اوضتها وهو مش عارف في ايه ولا ايه اللي جرالها دخل اللاوضة بتاعتة غير هدومة وقعد علي طرف السرير بتاعة وبيفكر ايه اللي حصل خلي ريم تتحول من بين يوم وليلة لكدة دي لسة بالليل كانت في حضنة معقول يكون ضميرها فجاءة كدة صحي بدون اي اسباب فضل قاعد في الاوضة بتاعتة وبعدين مقدرش يستحمل التفكير وخرج تاني من اوضتة علشان يفهم منها مالها وراح علي اوضتها لقي الباب بتاعة مقفول بالمفتاح خبط عالباب ميدو :: ريم .. ريم .. افتحي يا ريم .. افتحي علشان خاطري ريم قاعدة ورا الباب عمالة تعيط وخايفة ومرعوبة سبني يا ميدو . سبني علشان خاطري . انا خايفة اوي .. انا خايفة اوي ياميدو ميدو:: ايه بس اللي مخوفك. قوليلي ايه اللي حصل ؟ ريم بتمسح بأيدها دموعها وبتحاول تتمالك نفسها .. خلاص يا ميدو علشان خاطري سبني دلوقت ميدو:: انا عايز افهم . انا مش قادر اشوفك بالشكل ده ريم قامت من غير ما ترد علي اخوها وطلعت علي سريرها وحطت راسها عالمخده وغطت وشها بأيدها وميدو دخل اخد ال 200 جنيه من اوضة النوم والورقة بتاعة الطلبات ونزل اشتري اللي فيها وطلع .... الساعة 3.30 باب الشقة اتفتحت ويسرا دخلت وقفلت الباب وراها وكان ميدو نايم علي كنبه الأنترية يسرا حطت المفاتيح بتاعتها علي الطرابيزة ودخلت اوضتها غيرت هدومها وراحت علي اوضة بنتها علشان تتطمن عليها لقت الباب مقفول خبطت عالباب ميدو صحي علي خبط الباب وقام وبص علي مامتة يسرا :: ريم .. ياريم .. ريم :: ايوة يا ماما .. قايمة اهو ريم قامت بجسمها الضعيف وكأنها في حالة اعياء شديد . فتحت الباب يسرا اول ما شفتها بالشكل ده . انا لازم اخدك حالآ عالدكتور ريم :: مفيش حاجة يا ماما انا بس حاسة نفسي دايخة شوية يسرا :: مالك يابنتي بس وشك اصفر وباين علي وشك منفخ كأنك كنتي معيطة ريم :: مفيش يا ماما .. هبقي كويسة متقلقيش يسرا :: لا لازم تكشفي ريم :: لا انا هبقي كويسة يسرا خالتك نزلتلك؟ ريم :: اه يا ماما نزلت وعملتلي اكل ونعناع وقعدت معايا لغاية مانمت يسرا :: طب انا هروح اعملك شوية شربه خضار وحتة فرخة واجيلك ريم :: مش قادرة اكل ياماما يسرا :: لا انتي باين عليكي ضعفانة والمرض متملك منك.. لازم تاكلي علشان جسمك يتسند ......... حوار بين الكاتب وصاحبة القصة ......... انا :: مش شايفة انه غريب اوي انك تحسي بالخوف الرهيب ده من اخوكي مرة واحدة ريم :: انا في الوقت ده من كتر ما الكابوس جالي في الليلة دي صحيت فعلا مرعوبة من اخويا وكان جوايا خوف بجد منة وكنت حاسة انه هيأذيني فعلا انا :: يعني تأنيب ضمير ؟ ريم :: مش عارفة ده كان ايه عادل :: طب والموضوع ده فضل قد ايه ريم :: تقريبا اسبوع او عشر ايام خصوصا ان الكابوس كان قدام عيني وكنت قبل ما انام لازم اقفل عليا باب اوضتي عليا من جوه بالمفتاح وحصل كتير في العشر ايام دول كنت بحس بأخويا وهو بيحاول يفتح باب اوضتي بالليل كنت بكون صاحية وبحس انه هياخد يعمل فيا حاجة ريم :: طب وهو ؟ ريم :: عمل المستحيل علشان يعرف انا خايفة منة ليه .. وكان بيحاول علي طول يقرب مني ويحتوبني ويطمني له . وطبعا كان علي طول يجبلي هداية يعنب علي قد مصروفة . شيكولاتة شيبسي وكدة انا :: وبدأتي تحسي بالراحة له امتي وازاي ريم :: لما بدات انسي الكابوس وكمان في العشر ايام دول محاولش خالص يلمسني او يتحرش بيا . بالعكس كان ديما بيراعي يكون بينا مسافات علشان اطمن له انا :: ومامتك ؟ ريم :: مالها ؟ انا :: يعني محستش انك بتحاولي تبعدي عن اخوكي ريم :: ممكن تكون حست خصوصا في اليوم اللي كانت معزومة فيه علي عيد ميلاد بنت صاحبتها في الشغل انا :: ازاي بقي بكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع واتمني يكون عجبكم متبخلوش عليا بردودكم السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز الجزء الخامس ...... يسرا :: يلا يا ميدو البس مش عايزين نتأخر .. ميدو :: لا يا ماما انا مش هروح يسرا :: ليه يابني ..مانا قايلة ليك من امبارح وانت كنت موافق تيجي ميدو :: معلش بقي يا ماما اصل وراايا مذاكرة كتير يسرا :: يعني لا اختك هتيجي ولا انت كمان ريم كانت خارجة من اوضتها رايحة الحمام سمعت مامتها بتقول كدة بان علي وشها الذهول وعرفت ان ميدو قعد علشانها وعرفت طبعا اللي هيحصل منه لو قعد ريم :: ايه ده لا طبعا ميدو هتروح مع ماما ميدو :: بأرتباك فيه ايه ياريم انا تعبان ريم :: طب انا هلبس وهاجي معاكي يسرا استغربت ردت فعل بنتها ريم ورفعت حاجب وبصت علي ميدو اللي دخل الاوضة بتاعتة يسرا :: ريم تعالي ورايا الأوضة عايزكي ريم :: في ايه يا ماما يسرا :: فيه ايه ؟ انا اللي عايزة افهم في ايه ميدو دخل الأوضة بتاعتة لكنة فاتح الباب شوية صغيرة وبيحاول يسمع كلام مامتة مع ااختة وكان خايف ومرعوب ل ريم تقول لمامتها اللي عمله معاها ريم :: بأرتباك شديد وتوتر . مش عارفة بتتكلمي عن ايه يسرا :: اخوكي مزعلك في حاجة .. ضايقك ؟ ريم راسها في الأرض :: لا يسرا :: اومال حاسة انك علي طول حابسة نفسك في اوضتك واذا كنتي قاعدة معايا اول ما اخوكي يجي تجري علي اوضتك.. قوليلي لو الواد ده مزعلك او مضايقة .. انتو ملكمش غير بعض ميدو اخد نفسة لما ريم متكلمتش عليه ريم :: مفيش ياماما يسرا :: متأكدة؟ ريم :: ايوة يا ماما و****ي مافيش حاجة يسرا ::: ماشي .. يلا البسي طيب علشان اتأخرنا ريم لبست وخرجت ومشيت مع مامتها وميدو اتصل ب هيثم هيثم :: الو ايوة يا ميدو ميدو :: انت فوق ؟ هيثم :: لا انا بره ميدو :: بره فين ؟ هيثم :: ليه في ايه ميدو :: ياعم قاعد لوحدي في الشقة وزهقان وقولت اكلمك ننزل نتمشي نقعد عالقهوة نعمل اي حاجة هيثم :: قاعد لوحدك ؟ ليه خالتي فين واختك ريم ميدو :: راحو عيد ميلاد بنت صاحبة ماما في الشغل هيثم بصوت واطي :: انا خارج مع شهد ميدو :: يابن المتناكة .. يعني مقولتليش هيثم :: يابني مش انا قولتلك هشقط البت وعرفتك اني شقطتها ميدو :: اقصد انكم خارجين كنت عملت حسابي وخرجت معاكم هيثم :: تخرج معانا فين ؟ يابني انت عبيط .. يلا هسيبك انا علشان انا سايب البت لوحدها وواقف بعيد علشان ارد عليك ميدو :: ماشي هيص انت يا كسمك وانا قاعد في البيت زي قرد قطع ميدو قفل هيثم وبقي عمال يلف في الأوضة مش عارف يعمل ايه شوية يفتح موقع سكس يتفرج علي افلام. وشوية يجيب قصة يقراها وطبعا كل القصص والافلام عن زنا المحارم شوية رجليه اخدتة ل اوضة ريم اختة فتحها ودخل جواها وراح فاتح الدولاب بتاعها وطلع كل كلوتاتها وسنتيانتها وبقي عمال يشم فيهم وجت في دماغة فكرة انه يصور كلوتاتها وسنتيانتها ويحتفظ بيهم علي موبايلة ويتفرج عليهم كل ما يكون هايج صورهم وقعد شوية في اوضتها وهو بيتخيلها نايمة عالسرير وبيحلم انه بينكها وبعدين خرج قعد علي التليفزيون شوية بقلم / عادل المتميز وبعد كده دخل الحمام فوجئ بكلوت مامتة متعلق علي شماعة الباب وكان باين انه لسة متغسلش فضولو خلاه يمسك كلوتها وفوجئ ان الكلوت بتاعها مش نضيف خصوصآ ان الكلوت ابيض وعند كسها لونه مصفر وكان باين جدا انه غرقان من افرازاتها اخدو يشمة وكانت الريحة قوية .كانها لسة جديدة .. رائحة نفاذه زبه وقف علي كلوت مامتة وهو بيشمة وهاج ... ضرب عليه عشرة ورجعة زي ماكان ......... ........ جرس باب فاطمة زميلة يسرا في الشغل ضرب فاطمة راحت فتحت الباب يسرا .. اهلا وسهلا . اتفضلي يا حبيبتي . ايه ده كمان ريم .. ازيك ياريم يسرا :: كل سنة وملووكة طيبة فاطمة :: وانتي طيبة يا قلبي.. اتفضلو يسرا :: اومال فين ملوكة فاطمة :: جوه يا قلبي.. اتفضلي . اتفضلي ياريم .. ريم ويسرا دخلو وكان الموجودين جوه مش كتير يدوب جوز فاطمة واخووها والغريب وجود الاستاذ وليد زميلهم في الشغل وسهير موظفة الحسابات في المصلحة ودي صاحبة فاطمة الانتيم يسرا اول ما شافت وليد استغربت ان فاطمة دعوتة علي حفل عيد ميلاد بنتها وازاي تعزمه وده ممكن يخلي جوزها نفسة يضايق يسرا وريم دخلو وسلمو علي اللي موجودين ويسرا وريم كان معاهم هداية ادوها لملك واحتفلو معاها بطفي الشموع وبعدها اشتغلت اغاني عيد الميلاد يسرا :: تعالي عايزكي علي جنب يافاطمة فاطمة :: اخدتها وطلعت بيها البلكونة فيه ايه ؟ يسرا :: ايه اللي جاب وليد ؟ فاطمة:: انا اللي عزمتة .. بس ليه فيه حاجة ؟ يسرا :: يابنتي انتي مجنونة ؟؟ جوزك مضيقش ؟ فاطمة :: لا طبعا ده زميلي في الشغل وحتي ديما بحكي لمحمد عليه مانتي عارفة اننا زمايل من سنتين مع بعض وهو قريب مني في المصلحة يسرا :: ماشي بس ده ممكن بردو يتفهم غلط لو جوزها محبكها فاطمة ؛: انتي يا حبيبتي اللي بتحبكيها بزيادة.. ده زميلي في االشغل ومحمد عارف كويس كدة وثقتة فيا كبيرة وهما بيتكلمو وليد دخل عليهم البلكونة ايه ده انتوا هنا .. انا اسف مكنتش عارف انا استأذنت من محمد علشان اولع السيجارة يسرا :: يسرا لا اتفضل احنا كدة كدة كنا خارجين فاطمة خرجت ويسرا وهي بتخرج ورا فاطمة وليد مسكها من ايدها .. انا عايز اتكلم معاكي شوية يسرا بصت علي وليد وبصت علي ايده في الحظة دي كانت ريم شايفهم من بعيد وشايفة وليد زميل مامتها بيمسك ايد مامتها وهي اصلا متعرفش مين ده واول مرة تشوفة وليد :: انا اسف مقصدش .. بس عايز فعلا اتكلم معاكي شوية يسرا :: خير يا وليد ؟ وليد :: ياستي عايز اتكلم معاكي .. احنا زمايل علي فكرة وانتي عرفاني يسرا :: ياوليد ميصحش نقف كدة .. قول عايز تتكلم في ايه وليد :: هتصدقيني لو قولتلك مش عارف . انا و**** فعلا مش عارف بس فعلا حابب نتكلم مع بعض شوية حتي لو في اي حاجة يسرا بصتله كدة وهي مستغربة وراحت قايلة .. انت مجنون و**** مجنون.. مش طبيعي ابدآ وراحت سيباه وخارجة وليد وقف في البلكونة وهو بيبصلها وهي ماشية ومبتسم .. وولع سيجارتة وريم بتبص علي مامتها اللي جت وشها فيه الوان الدنيا وحاسة انها عملت مصيبة في وسط الكل كان فرحان وبياكل جاتوه وبيشرب ساقع وبيهيصو وسهير جت وقفت مع يسرا شوية واتعرفت علي بنتها ريم بعد ساعة يسرا استأذنت ومشيت هي وريم وفوجئت بوليد بيستأذن معاها ومشي هو كمان نزلو من شقة فاطمة وليد :: يسرا .. يسرا قصة بقلم / عادل المتميز يسرا وقفت وبصت وراها وريم وقفت جنبها وليد قرب منهم وليد :: تسمحولي اوصلكم بعربيتي يسرا نفخت نفخة وهي متنرفزة من جواهل لكن مش عايزة تبين قدام بنتها اللي واقفة مش فاهمة مين ده ومامتها تعرفة منين علشان يقف معاها فوق ويمسكها من ايدها وبعدين يطلب منها يوصلهم يسرا بصت لبنتها وقالت ليها .. الأستاذ وليد زميلي في الشغل ريم :: اهلا وسهلا وليد :: انتي ريم مش كدة ريم :: ايوة وليد :: اهلا بيكي يا حبيبتي .. طب ايه يا يسرا .. يلا بقي شرفوني في عربيتي الغلبانة دي عربية وليد فيات 128 .صغيرة وعلي قده وجايبها علشان ترحمة من زحمة الموصلات يسرا بصت لبنتها ومحبتش تعمل حوار في الشارع وهي بتبص لوليد ومستغربة اللي ببيعملة وقالت لبنتها .. يلا يابنتي نركب ريم ويسرا ركبو عربية وليد ووصلهم لغاية قبل شارعهم ويسرا طلبت منه يوقف علي ناصية الشارع بعيد نزلو من العربية ويسرا مش عارفة تقول ايه ل ريم لو سألتها .. لكن ريم مشيت مع مامتها لغاية ما وصلو شقتهم من غير ما تفتح بوقها بكلمة دخلو شقتهم وكانت انوار الشقة كلها مفتوحة يسرا :: **** يخرب بيتك يا ميدو كل الأنوار مفتوحة.. وتلقيه قاعد علي الكمبيوتر بتاعة ريم :: انا هدخل اغير هدومي يسرا :: ماشي ويااريت تغيري وتخرجي تعمليلي كوباية شاي علي ما اغير هدومي انا كمان يسرا دخلت ااوضتها غيرت لبس الخروج ولبست بنطلوت استريتش ابيض وبضي اصفر وخرجت فتحت التليفزيون وريم عملت الشاي وخرجت قعدت مع مامتها ريم كل شوية تبص لمامتها هتموت وتسألها علي وليد ده ايه علاقتة بيها ليه يمسكها من ايدها وتقف معاه في البلكونة وبعد كدة يوصلهم بعربيتة كل دي اسئلة في دماغ ريم لكن مقدرتش تسالها ومامتها مركزة في التليفزيون يسرا :: بقولك يا حبيبتي نوليني برشامة مسكنة من جنب التليفزيون لحسن مصدعة اوي ميدو خرج من الأوضة بتاعتة .. ايه ده انتو جيتوا امتي؟ يسرا :: وانت طول ما انت منتيل علي الكمبيوتر بتاعك هتحس بحاجة . والنبي لو جه حرامي يسرقنا وانت موجود ما هتحس بحاجة ريم :: خدي يا ماما يسرا :: روح هات شوية ماية من المطبخ ميدو :: طب انا جعان عايز اكل يسرا :: مسخنتش اكل ليه واكلت واحنا بره ميدو :: كسلت اعمل اكل يسرا :: كسلت ؟ ماشي .. هقوم اعملك الأكل يسرا قامت تعمل ل ابنها الاكل وميدو عينه جت علي طيز مامتة . ودي كانت المرة الأولي اللي ميدو يركز في طيز مامتة برغم انها تقريبا في البيت علي طول يا لابسة بنطلون استرتش يا لابسة جلاليب بتكون خفيفة لدرجة ان الكلوت بتاعها والسنتيان بيكون باين منة قصة بقلم / عادل المتميز جسم يسرا كان جميل جدا .. مليف ومتناسق والطيز كبيرة وفيه اجناب خفيفة في فخادها مع طيزها .. وبطنها متناسقة مع جسمها .. ده غير بزازها اللي اي عاشق يتمني يحضنهم وكان عمرها في الوقت ده 41 سنة يسرا دخلت المطبخ تعمل اكل ل ميدو وريم راحت علي اوضتها ميدو قام وجت في دماغة فكرة بنت متناكة انه يدخل المطبخ ويصور طيز مامته فيديو وهي بتعمله اللاكل وفعلا شغل الكاميرة علي وضع الفيديو ومشي لغاية المطبخ وهو ماسك الفون بطريقة فيها خبث والعدسة متوجهة علي طيز مامتة اللي كانت حاطة الأكل علي البوتجاز وبتغسل هي كام طبق ميدو :: عايز اشرب يا ماما يسرا :: يابني الكوباية بره مانت جايبهالي بأيدك ميدو :: اه صحيح.. ماشي .. طب يلا انجزي جعان .لسة هتغسلي يسرا :: اعمل ايه يعني مش شايف بعينك الأكل بسخنة عالنار ميدو خاف مامتة تاخد بالها وصور مقطع مدته مش مكملة ال دقيقة ونص وخرج وعلي ما مامتة عملت الأكل كان فاتح الكاميرة تاني ومستنيها تخرج وقاعدة وكأنه فاتح الفون علي اايه حاجة وهي خارجة ركز الفون علي بزازها وكسها لغاية ما حطت الأكل قدامة ورجعت جابت العيش من التلاجة وسخنتة ورجعت ادتهولة يسرا راحت ممددة بجسمها عالكنبه وهي بتتفرج علي التليفزيون وبعدين مسكت تليفونها وفتحت الفيس والواتس شوية اتكلمت مع حد من اصدقائها وبعدين ندهت علي ريم ريم :: ايوة يا ماما يسرا :: اعملي حسابك الأستاذ اشرف بكره هيجي يديكي الدرس بدل بعد بكرة ريم :: اشمعني يسرا :: هو لسة قايلي من شوية عالواتس علشان بعد بكرة عنده ظروف ومش هيقدر يجي ريم :: مانا بكره عندي بردو درس الأنجليزي يسرا :: درس اللانجليزي الساعة كام ريم :: الساعة 4 يسرا :: طب كوويس هو جاي الساعة واحدة يعني هتلحقي الدرس التاني ريم :: يعني مدرسة ودرسين في يوم يسرا :: معلش هو يوم ريم :: حاضر .. عايزة مني حاجة طيب . انا داخلة اوضتي ميدو بيبص ل اختة اللي متغيره معاه ونفسة يصالحها ومش عارف اازاي وطبعا عايز يصالحها ويرجع يعمل اللي كان بيعمله معاها يسرا :: ماتقعدي معانا شوية يابنتي ريم :: معلش بحضر كتبي وهذاكر ساعة قبل ما انام صوت اشعار رسالة جه ل يسرا يسرا :: طيب انا هدخل انام .. وانت يا ميدو دخل الأطباق دي ميدو:: حاضر يسرا دخلت اوضتها وقفلت بابها وريم كانت في اوضتها وميدو طلع موبايلة يتفرج علي المقطعين اللي صورهم لمامتة وهاج نيك علي منظر طيز مامته في الأسترتش وهي واقفة في المطبخ بتغسل المواعين وتتهز.. ولا كسها اللي كان منفوخ في البنطلون وكأنها مكنتش لابسة تحته اندر لكن لون اللاندر اصلا كان باين تحت البنطلون شوية ميدو دخل الأوضة بتاعتة وحمل المقطعين علي فولدر سري بالكمبيوتر واستني لغاية ما الساعة واحدة جت حاول مرة تانية يدخل اوضة اختة وكان متوقع مليون المية ان الباب هيكون مقفوول من جوه بالمفتاح زي الأيام اللي فاتت لكن من حسن حظة ان ريم نسيت باب الأوضة الليلة ومقفلتوش بالمفتاح قبل متنام بيمد ايده علي اوكره الباب فوجي بالباب بيتفتح معاه مكنش مصدق نفسة .. بص علي اوضة مامتة مقفولة . فتح الباب بشويش ودخل راسة جوه الأوضة شاف اختة نايمة دخل علي طرطيف صوابعة وقفل الباب براحة جدا وهو خايف جدا المرة دي لانة ميضمنش المرة دي اختة ممكن تعمل ايه لو قامت من النوم وشافتة بيدخل علي طرطيف صوابعة بشويش وبيقرب من اختة اللي كانت نايمة لابسه قميص نوم بناتي سمني عليه ورد كتير وكلوت اسود ساده نايمة علي جنبها ووشها الناحية التانية وطيزها ناحيتة فكر انة يطلع الموبايل من جيب الشورت اللي لابسة ويصورها لكن خاف خصوصا الأوضة ضلمة وهيحتاج ينور الكشاف ونور الكشاف مليون في الميه هيصحيها فضل واقف مبيعملش اي حاجة غير انه باصص علي طيز اخته هيموت ويمشي ايده علي طيزها لكنة خايف وفجاءة اختة تتحرك من جنبها وتنام علي ضهرها وايدها تدخل تحت الكلوت تهرش في كسها وهي بطلع ايدها عينة كانت جوه الكلوت ولما قرب اوي اكتشف ان الكلوت اللي لابساه مقطوع من تحت فيه فتق ( قطع ) مستحملش منظر وراكها وهي نايمة وكسها اللي كان مستخبي تحت الأندر وطلع زبه اللي نار من الهيجان وبقي عمال يدعك فيه لكن الشيطان عمال يوس في دماغة طلع موبايلك وصورها .. وفعلا ميدو طلع الموبايل لما لقي ايدها راحت علي وشها وراح مشغل كاميرة الفيديو .. ونزل بأيده علي كسها ويقرب اوووي منه ويبعد وبعدين يصور جسمها كله وبعدين يجيب الكاميره علي زبه وهو بيدعكه ويظهرها وهي نايمة وبيضرب عليها عشرة ... سبع دقايق من التصوير في كس اختة وزبه وهو بيدعكة لغاية ما غصب عنة جاب لبنة قصة بقلم / عادل المتميز مسك زبه بأيده اوووي علشان مينطرش لبنة عليها وتصحي وقفل عليه بأيده لغاية ما لبنة نزل كلة في ايده وراح متسحب بشويش وخارج وقفل الباب وراح علي اوضتة نزل المقطع علي الكمبيوتر مع فيديوهات مامتة ونام.. الأيام بتمر وميدو طول الأيام دي بيصور مامتة طول ما هي في الشقة سواء لابسة بناطيل او جلاليب بيتي واحيانا بتكون لابسة قمصان نوم خفيفة بسبب الحر وبالليل بيدخل اوضة اختة يصورها وهي نايمة اللي بطلت تقفل باب اوضتها ومع الوقت كانت مريم خفت خالص الخوف من اخوها وغالبا كان بسبب انها بطلت تحلم بكوابيس وكمان ميدو مكنش بيحاول يتحرش بيها وفي ليلة كان يوم خميس وصابح الجمعة الساعة وبعد ما ميدو دخل اوضة اختة وصورها وهي نايمة ورجع الاوضة بتاعتة ولسة بيروح في النوم سمع باب الشقة بتاعتهم زي ما يكون بيتقفل قام بسرعة يشوف الدنيا لقي مامتة راجعة ورايحة اوضتها ميدو :: ماما ؟ يسرا :: ايه انت لسة صاحي؟ ميدو :: لا انا كنت نايم .. انتي كنتي فين يسرا :: هكون كنت فين يعني.. كنت بشرب ميدو :: استغرب .. هو باب الشقة كان مفتوح ولا انا كنت بحلم يسرا:: اه اه لا ده صوت خربشة كان في الباب وانا بشرب ففتحت بصيت فيه ايه لقيت قطة بره واول مافتحت جريت ميدو :: اها . ماشي اصلي قلقت ليكون حرامي ولا حاجة يسرا :: لا يا حبيبي .. ادخل نام انت ميدو :: ماشي . تصبحي علي خير يا ماما ....... تاني يوم يسرا :: انا طالعة يا ريم عند خالتك اقعد معاها شوية ريم :: ماشي يا ماما بس فيه حاجة عايزكي تشرحهالي يسرا :: خالتك فوق بتعمل بيتزا وعيزاني اكون معاها علشان بتحب البيتزا بتاعتي ومش عايزة اتأخر عليها ريم :: ياماما مش هتتأخري هتشرحيلي بس مسألة يسرا :: شوفي اخوكي ميدو صاحي جوه ولا لا لو صاحي خليه يشرحلك لو نايم استني لما انزل ريم :: ماشي يا ماما ريم كانت متردده تطلب من ميدو لكن كان لازم حد يشرح ليها طريقة حل المسألة علشان عايزة تخلص واجبها وتستمع بيوم الأجازة.. فأضطرت تروح ل اخوها وتشوفة فتحت الباب بصت عليه كان نايم جت تقفل الباب تاني لحظت انتصاب زب اخوها وهو نايم وقفت ثواني غصب عنها منظر زب اخوها لفت نظرها وهو منتصب تحت الشورت .. وبعدين قفلت الباب ورجعت علي مذكرتها لكن طبيعي كان انها خلاص فصلت عن المذكرة وشايفة قدامها زب اخوها اللي واقف تحت الشورت فضلت تفكر ومش عارفة تذاكر راحت قافلة الكتب وراحت المطبخ عملت كوباية شاي وقعدت علي موبايلها شوية فتحت الفيس ولحظت تفاعل ميدو اخوها علي اي بوست بتنزله حنين بنت خالتها جالها شعور داخلي ان اخوها بيحكها مع حنين .. يعني تعليقات كلها هزار وضحك مع حنين قعدت شوية عالفيس وشوية ميدو قام من النوم وراح الحمام وبعد ما خرج ميدو :: اومال ماما مين ريم :: ماما عند خالتو سعاد ميدو :: طب انا عايز افطر ريم :: فيه لبن جوه وبقسماط ميدو :: طب ما تعمليلي انتي علشان خاطري علي ما البس علشان خارج قصة بقلم / عادل المتميز ريم :: رايح فين ؟ ميدو :: هنزل انا وهيثم وهنقابل جاسر نتغدا بره ريم :: قولت لماما ؟ ميدو :: اه قولت ليها امبارح بالليل. ربم :: ماشي .. هروح اسخنلك اللبن انا ميدو دخل الأوضة بتاعتة لبس وخرج كانت ريم حاطة له اللبن والبقسماط علي ترابيزه الأنتريه ريم :: انا هطلع اقعد مع حنين عايز حاجة تانية ميدو :: لا ...... جرس باب شقة سعاد ضرب وحنين راحت فتحت الباب سلمت علي ريم ودخلو ريم :: ازيك ياخالتي عاملة ايه سعاد :: تمام يا حبيبتي انتي عاملة ريم :: كويسة يا خالتي يسرا :: اخوكي صحي ريم :: اه ياماما يسرا :: فطر ولا لا ريم :: اه يا ماما سخنت له اللبن وسيباه بيفطر .. هو هيفطر ونازل يسرا :: اه هو قالي من بالليل هيخرج مع هيثم وصاحبه جاسر هيثم خرج من الأوضة بتاعتة لابس .. ازيك ياريم ريم :: كويسة.. انت عامل ايه هيثم :: تمام .. هو ميدو صحي ريم : اه صاحي ولبس تحت هيثم :: طيب انا هنزل له .. عايزة حاجة ياماما سعاد :: لا ياحبيبي يسرا :: بصي علي الصنية في البوتجاز بدل ما تتحرق سعاد :: اه شكلها استوت . بصي كدة يسرا :: وريني كدة.. ايوه كدة استوت .. خدي دي بقي حطيها سعاد :: هاتي .. حنين :: تعالي عايزة اوريكي حاجة حنين وريم دخلو اوضة حنين حنين :: ايه رئيك ريم :: حلوة اوي .. واللون بتاعها جميل خالص حنين :: جبتها ب15 جنيه ريم :: شنطة حلوة اوي .. جبتيها منين دي حنين :: نزلت امبارح انا وماما اشترينا شوية لبس داخلي ليا وعجبتني اوي جبتها ريم :: جبتي ايه فرجيني كدة حنين :: مش عارفة ماما شلتهم فين ثواني خليكي هنا ورجعالك حنين راحت لمامتها المطبخ ماما هي الأندرات والسنتيانات اللي اشتريناهم امبارح حطيتهم فين سعاد :: عندك في ضرفة الدولاب من تحت حنين :: ريم عايزة تتفرج عليهم يسرا :: ايه ده تصدقي انا كمان عايزة اجيب لريم معندهاش غيرات داخلية سعاد :: نزلنا امبارح اشترينا ليها ولية كل واحدة كام طقم كدة يسرا :: وبكام بقي سعاد :: يعني النضيف اوي بعشرين وانا جبت من الخامة النضيفة يسرا :: منين جبتيهم سعاد :: نزلنا المحلات اللي في الشارع الكبير يسرا :: يومين كدة ابقي اخد ريم واجبلها كام طقم هي كمان .. حنين :: بصي ده ريم :: جميل اوي .. ولا ده كمان حنين :: اه ده تنقية ماما ريم :: طب قومي فرجيني شكلهم عليكي حنين :: هههههههه افرجك علي ايه ريم :: فرجيني عليهم وهما عليكي حنين :: ده اللي هو ازاي يعني هههههههه ريم :: عادي يابنتي احنا بنات زي بعض .. وانا علي فكرة لما بشتري اندرات او سنتيانات بفرج ماما عليهم وهما عليا حنين :: لا ياستي انا متعودتش واتكسف ريم :: ههههه تتكسفي ايه بس .. يلا قومي اقفلي الباب وفرجيني .. اقولك انا اللي هقفل الباب ريم قامت قفلت الباب واتحايلت علي حنين لغاية ما ريم وافقت شرط ان ريم تغمض عنيها وهي بتقلع خصوصا انها هتقلع خالص وتلبس الكلوتات والسنتيانات ريم غمضت ومكنش في دماغها فعلا انها تشوف جسم حنين حنين :: فتحتي ريم :: حلووووو اوي الطقم ده عليكي.. لفي كدة حنين لفت بجسمها وهي بتفرج ريم قصة بقلم / عادل المتميز ريم :: حلو اوووي اووووي .. يلا فرجيني عالباقي فضلت حنين تقلع وتلبس وريم تتفرج وعجبها اوي زوق حنين ومامتها في تنقية الملابس الدخلية.. وبعد ما حنين لبست هدومها ريم :: بس انتي فرسة يابت في الحاجات دي وكمان التوتة عندك عالية اوي حنين :: يابت بس بقي اتلمي .. انا غلطانة اني سمعت كلامك يعني ريم :: ههههههه لا ياقلبي حنين :: يعني بجد حلوين ريم :: اه حلوين اوي ... الا قوليلي صحيح انا شايف اليومين دول اخويا لابد في صفحتك بيهزر معاكي حنين :: بأرتباك ملحوظ وايه المشكلة هو اخوكي مش ابن خالتي ريم :: ايوة يابت انا بس فكرت فيه حاجة يعني .. افرحلكم حنين :: يابنتي انتي بتقولي ايه اخوكي زي اخويا ريم :: ماشي يا حنين .... حوار بين الكاتب وصاحبة القصة....... ريم :: يا عاااااااااادل... انت هنا ؟ عادل :: اه يا عسل هنا ريم :: بتعمل ايه قولي انا :: مفيش كنت في المنتدي ريم :: يعني مش مع مزه كدة ولا كدة انا:: ههههههههه لا انا غلبان مليش في الكلام العيب ده ريم :: هههههههه غلبان اووي . صعبت عليا اوي انا :: هههههه طب هنكمل بقي ريم :: اه نكمل طبعا .. عايز تعرف ايه انا :: امبارح انتي حكتيلي ان اخوكي بدأ يرجع تاني يدخل عليكي وانتي نايمة ومش بس كدة ده دخل في مرحلة جديدة انه بدأ يصورك ومامتك وده معناه ان القصص والأفلام اللي بيشوفها بوظت دماغة عالأخر ريم :: دي حقيقة يا عادل انا :: السؤال بقي انتي كنتي قاصدة فعلا ترجعي تسيبي الباب مفتوح ل اخوكي ريم :: الصراحة لا يمكن لانة كان بطل يتحرش بيا وكمان موضوع الكوابيس مبقاش بيجيلي فكنت بدات انسي شوية لكن مكنتش ناسية طبعا اللي عملة فيا انا :: مكنتيش ناسية زعل منة وتأنيب ضمير ولا هيجان ؟ ريم :: الأول كان زعل وتأنيب ضمير لكن حالة الرغبة والهيجان والتفكير في اخويا رجعت يوم ما دخلت عليه وهو نايم وشوفت زبه وهو واقف ساعتها افتكرت لما كان بيخليني امسكهولة وادعكة وافتكرت لما كان بيحكة في طيزي وانا في المطبخ انا :: اه يعني رجعتي عايزه يعمل فيكي تاني اللي كان بيعملة ريم :: يومها حاولت احارب شعوري ده وحتي طلعت عند خالتي علشان مديش لنفسي فرصة ولا له انة يتحرش بيا . خصوصا اننا كنا لوحدنا في الشقة وماما كانت فوق عند خالتي انا :: لكن مقدرتيش تشلي منظر اخوكي من دماغك ريم :: لا وحتي حصل بالليل حاجة عمري ما كنت عملتها قبل كدة انا :: احكيلي بقي حصل ايه ريم :: بص يا سيدي ........ بعد ما اخويا جه من بره كانت الساعة تقريبا ستة المغرب وماما كانت طلبت مني اروق الأوضة بتاعتة لقيتة دخل الأوضة وانا بروق السرير وقلع هدومة علشان يغير وعلي فكرة اخويا كتير كان بيقلع قدامي عادي ومكنتش ببصلة نهائي بصة جنسية يعني بقلع البنطلون ويكون لابس البوكسر بس علي ما يلبس شورت او بنطلون دخل وقلع وزي ما يكون كان متعمد يمشي قدامي بالبوكسر بحجة انة بيدور عالشورت اللي قلعة وانا قولتلة اني حطيتة في الغسيل شفت زبه واقف واول مره احس برغبة جوايا كبيرة اني عايزة امسكة وادعكو زي ما عملت قبل كدة.. حسيت بسخونية في جسمي واعصابي باظت وكسي كان بينفض اوي من تحت انا روقت السرير بسرعة وخرجت وانا اعصابي بايظة ودخلت اوضتي وقفلت علي نفسي بالمفتاح وانا حاسة ان كل جسمي فاير وحاسة حتي عروق جسمي ببزازي كلهم فيهم احساس غريب وكسي بياكلني اوي قعدت عالسرير وانا هايجة اوي ومش قادر ابطل في التفكير في زبه ولقيت ايدي غصب عني بتدخل علي كسي وبدعك في زنبوري اوي كنت خايفة افتح نفسي لكن مع ذلك فاكرة اليوم ده كويس اوي فضلت ادعك في كسي لغاية ما حسيت انه ورم واحمر اوي وجسمي كلة اترعش وحسيت اني ارتحت وفهمت بعدها دي اسمها الرعشة الجنسية وطبعا نزلت لبن كتير اوي ويومها كنت مرعوبة وخايفة اكون فتحت نفسي وكتبت علي جوجل فتحت نفسي لكن لقيت ان لو فتحت نفسي المفروض ينزل ددمم مش ماده لذجة شفافة رجعت كتبت علي جوجل سبب نزول المياه اللذجة من الكس وعرفت ان ده طبيعي وبسبب الهيجان الجنسي ومن يومها وانا عرفت طريق العادة السرية وبقيت بستمتع جدا وانا بعملها وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز .......... الجزء السادس ............. هنبدأ الجزء ده بحوار بين الكاتب وصاحبة القصة ......... انا :: انتي قولتلي ان اخوكي هو اللي فتحتك صح ريم :: اها هو اول حد ناكني انا :: طب احكيلي ازاي لحسن كدة القراء هيزهقوا مني ومن التفاصيل الكتير اللي بكتبها ريم :: بص انا هقولك بس لازم بردو تعرف هو ازاي اتشجع وناكني وبصراحة انا المرة دي كنت السبب في انه ياخد الخطوة دي انا :: ماشي احكيلي بقي ريم :: هحكيلك .. بس بشرط انا هموت وتنام معايا صوتي انا :: هههههههه انجزي عايز اعرف تفاصيل ريم بدأت تحكيلي .... ريم :: مع مرور الأيام لقيت نفسي بدأت ادخل عالنت واشوف هو طبيعي اللي احنا فيه ده ؟ يعني اخ يتحرش بأخته ويكون بيستمتع بيها واكتشفت ان مش اخويا بس اللي كدة ده كمان فيه قصص جنسية خاصة بالموضوع ده. بدأت اقرا كل يوم قبل ما انام قصة عن العلاقات المحرمة اللي بين الأخوات ولقيت نفسي بحس بأثارة رهيبة وبدعك في كسك لغاية ما اجيب عسلي وبعدين انام كل ده مكنتش عارفة ان اخويا ميدو بيدخل بالليل يصورني وانا نايمة لغاية ما في ليلة قريت قصة عجبتني اوي وبعد ما عملت سبعة ونص وجبت لبني . لقيت نفسي بفكر في القصة وبطلة القصة اللي كانت بتخرج وهي قاصدة مش لابسة اندر من تحت علشان اخوها يشوف كسها وكانت بتهيجة فكرت اني لازم اعمل زي البطلة دي .. وبقي جوايا رغبة غير طبيعية اني اهيج اخويا عليا والليلة دي قعلت الأندر وفضلت ادعك في كسي واحط صباعي في طيزي وحسيت بمتعة رهيبة وانا بتخيل اخويا بيبعصني في طيزي فضلت سهرانة لغاية الساعة اتنين وانا بقرا القصة وبهيج نفسي وصباعي في طيزي ومش لابسة غير البضي وفجاءة حسيت بالباب بيتفتح مبقتش عارفة اعمل ايه لسة هلبس الكلوت ومفيش حاجة تغطيني ولقيت اخويا هو اللي بيدخل عرفت انه رجع لعادتة حسيت بهياج رهيب انه داخل يحسس علي جسمي والمرة دي انا مش لابسة اندر .. يعني كسي هيكون قدام عينة استغليت ان الأوضة ضلمة وعملت نفسي نايمة وفتحت رجليا علشان كسي كله يبقي قدام عيون اخويا والليلة دي كنت بتمني احس بلمسات ايد اخويا وهو بتمشي علي كسي وكل جسمي بدأت ارقب خطوات اخويا وهو بيقرب مني بنص عين لغاية ما بقي قدامي غمضت عيوني وكنت حاسة قلبي هيتخلع من مكانة ونفسي ابص في عينة واشوف وشه وهو شايف كسي ل اول مرة .. شايفة من غير اي حواجز او اعاقة ممكن تمنعة من انه يلمسه بقلم / عادل المتميز ميدو اول ما قرب خالص من ريم مكنش مصدق اللي عنيه شيفاه اختة ريم نايمة من غير اندر بدأ الشيطان يوسوس له انها قاصدة تنام كدة وهي عارفة انه بيدخل كل يوم عليها وحاسة... ودي رسالة منها له ميدو زبه وقف وضربات قلبه بتتسارع جدا وهو بيقرب من كس ريم اللي كان صغنن ومنفوخ ومفهوش غير شوية شعر خفيف اوي ريم فتحت نص عين وشاف ايد اخوها داخلة تحت الشورت بتاعة وبيطلع زبه بدأت تشعر بنفض كسها وبتحاول تتمالك انفاسها المتسارعة خوف من انه يكتشف انها بالفعل صاحية ميدو مطلع زبه وعيونه بتاكل في كسها علي وعلي ما افتكر انه يطلع الموبايل ويصورها كان فات تقريبا تلات دقايق وهو مش مستوعب اللي اخته فيه .. طلع بالفعل موبايله وبدأ يصور اختة اللي لما شافت ضوء الموبايل فكرت انه مشغل الكشاف علشان يشوف كسها بوضوح لكنها مكنتش تعرف ولا جه في بالها ان ميدو بيصورها فيديو لحظات من المتعة والأثار اللي عايشها ميدو وهو مش مصدق ابدآ انه شايف كس ريم قدامة وبدأ يفكر انه يحاول يلمس كسها بأيده ويوثق اللحظات دي بالكاميره وفعلا بدأت ايده تروح لكس ريم وعيونه كل لحظة تروح ليها علشان يطمن انها نايمة.. لغاية ما طرطيف صوابعة لامست انتفاخ كسها حصلت هنا كهربا داخليه وشعور بمتعة لا يمكن حد يتصورها لريم وهي حاسة بطراطيف صوابعة بتمشي ببطئ علي لحم كسها نفض وحرقان وشهوة اتملكت منها .. وكانت النتيجة انها اتحركت حركة خفيفة .. فتحت المجال له اكتر انه يوصل بصوابعة ل اكبر قدر ممكن ميدو هايج جدا وصوابعة بتمشي ببطي لغاية ما وصلت لبين فخادها وتحت كسها ولاحظ ان صباعة بقي مبلول من افرزات الأثارة اللي نازله من كسها... وده زود من اثارة ميدو وبدأ يحرك صباعة براحة جدأ محاول انه يدخلة بين شفرات كسها وريم تحت ايدو بتتمني ترفع له رجليها وتقوله ارحم عذابي .. ودخله في كسي التعبان اووووي لحظات وكان فيه صوت رجلين في الصاله بسرعة ميدو قفل الكاميره واتمشي علي طرطيف صوابعة لغاية الباب بتاع الأوضة وحط ودنة عالباب .. سمع صوت قفل باب الشقة فتح الباب فتحة بسيطة جدآ .. شاف مامتة راجعة من الصالة داخلة اوضتها ميدو فتح باب الأوضة وخرج بسرعة وقفلة براحة وراح بسرعة علي اوضتة كان خايف لمامتة تاخد بالها انه مش في اوضتة وتكتشف اللي بيعملة وريم كانت في حالة هياج فظيعة بعد ما ميدو راح الأوضة بتاعتة بقت عمالة تتدعك في كسها وتفعص في بزازها وهي سرحانة في لمسات ايد اخوها لكسها وميدو في الأوضة بتاعتة بيتفرج علي الفيديو الصغير اللي صوره وهو بيدعك في زبه لغاية ما جاب لبنة وحس بأرتياح .. ونام بقلم / عادل المتميز تاني يوم ريم صحيت الصبح مبسوطة رغم انها منمتش ساعتين علي بعض لبست هدوم المدرسة وخرجت فطرت مع مامتها واخوها وحنين نزلت بعد ما خلصو فطار ومشيو مع بعض بعد المدرسة كان فاضل لسة ساعتين علي ميعاد مامتها علي ما تيجي .. دخلت اوضتها وغيرت هدومها ولبست قميص بناتي متعودة تلبسة في البيت احيانا لما بيكون الجو حر وبتكون لابسة تحت منه شورت فيزيون لكنها ملبستش المرة دي الشورت واكتفت انها تلبس بس الأندر يعني محاولة منها لتهيج اخوها عليها زي ما قرت في القصة وفعلا خرجت وكان ميدو جه من مدرستة فتحت التليفزيون وقعد علي كنبه الأنتريه رجل في الأرض ورجل متنيه علي الكنبه وفخادها وكلوتها باينين قدام عين اخوها اللي كان في اللحظة دي في الأوضة بتاعتة بيغير هدومة ميدو غير هدومة وخرج لقي اختة قاعده قدامة فاتحة رجليها والكلوت الأبيض باين من بين فخادها .. المنظر خلي زبه وقف وفضل متنح عنيه جوه فخادها ريم :: اوعي كدة ولا كدة عايزة اتفرج ميدو :: معلش مخدتش بالي . انا هروح اعمل شاي . اعملك معايا ريم :: لا انا لسة مكلتش ميدو :: خلاص اعملك سندوتش معايا وشاي ريم :: ايه الكرم ده ؟ من امتي ميدو :: من هنا ورايح يا عسل.. يلا هروح انا ميدو دخل المطبخ علق عالشاي وعمل سندوتشات له ول اختة وخرج حط الشاي علي طرابيزة الأنتريه وقعد قدام اختة علشان يملي عينه اوي من فخادها لكن ريم نزلت رجليها وقعدت عدل اكلت ورجعت تاني رفعت رجل متنية عالكنبه وفي ايدها كوباية الشاي في الوقت ده كان البوكسر بتاع ميدو اتغرق سيلان من هيجانة علي ريم... اللي هي اصلا هايجة عليه وبتحاول تسخنة عليها اكتر واكتر بعد ما شربت الشاي قامت واخدت الكوبات والصنيه وراحت المطبخ علشان تغسلهم وتغسل الأطباق اللي كانت في المطبخ من بالليل شوية وميدو دخل وراها المطبخ واقف من بعيد يراقب طيازها وهي بتتحرك شمال ويمين وايده ماسكة الفون وبيصور ريم :: ايه يا ميدو عايز حاجة من هنا ميدو :: اه انا انا . ايوه عايز اشرب شاي تاني .. حاسس ان الكوباية اللي عملتها مكيفتنيش ريم :: تعالا خد البراد واعمل لنفسك انا ايدي مش فاضية البراد في المطبقية وميدو ماصدق انها قالت له تعالا خدو استغل انها ميديلة ضهرها بسرعة طلع زبه من الشورت وخطاه بالتيشريت وراح لاذق من ورا في طيز ريم وبيمد ايدو علشان ياخد البراد ريم رجعت رجعة بسيطة بطيزها لورا علي زب اخوها اللي كان فاضله تكة ويلمس خرم طيزها من شدة ماكان واقف اخد البراد وادهولها ملتة من الحنفية ماية وادتهولة راح حطة عالبوتجاز ميدو :: فين الكوبايات ريم :: بصوت ممحون .. تعالا خد من المطبقية كوباية ميدو حس من طريقة اخته في الكلام انها عيزه يتحرش بيها وجه في دماغة يجس نبضها وراح وقف وراها تاني وهو بياخد الكوباية ولذق فيها من ورا بس المرة دي مخدش الكوباية ومش .. فضل ذانق فيها ومخل زبه اوي في طيزها وبقي عمال يزوقة وهي ولا حتي بصت له سيباه يعمل في طيزها اللي هو عايزه حط الكوباية علي رخامة المطبخ وراح راجع ليها تاني وحضنها من ورا وزبه راشق في طيزها ريم :: ميدو . لا يا ميدو .. لا لا .. ماما زمانها جاية طريقة ريم في رفض ميدو للي بيعملة مايعة .. وسايبة نفسها له وميدو خلاص اتأكد ان ريم عيزاه زي ماهو عايزها بقلم / عادل المتميز وراح رافع القميص بتاعها لقوق ولذق فيها وزبه داخل في اللاندر معدي بين الفلقة وايده عمالة تشدها عليه مفيش اي مقاومة منها له بالعكس حتي الرفض بالكلمات مبقاش ليها وجود وطيزها اللي زي الملبن خلت زبه حديد راح منزل بأيدو الأندر بتاعها ولذق فيها تاني ريم حست بسخنية زب اخوها علي طيزها سندت بأيدها عالمطبخ وهي بتعض في شفايفها كان ميدو فاتح طيزها بأيده وراس زبه علي خرم طيزها الصغنن وبقي عمال يحاول يدخلة ويحضن ويزوق فيها زبه لغاية ما مستحملش وزبه جاب لبنه علي طيزها ومسح زبه بحتة من المطبخ وصب الشاي وخرج ريم لبست الكلوت بتاعها وطيزها غرقانة باللبن والغريب انها مكنتش مضايقة زي قبل كدة.. بالعكس دي فضلت واقفة وسانده ضهرها المطبخ وهي مبتسمة وسعيدة وبعدين كملت غسيل الأطباق وراحت بعد ما خلصت اوضتها لبست شورت علي الكلوت ونامت وميدو دخل الأوضة بتاعتة نام علي ضهره وهو بيفكر في طيز اختة البيضة اوي واللي عاملة زي الچيلي من كتر ما كانت طرية ومش مصدق انه جاب لبنة في طيزها وهي ممنعتوش نهائي وقال في باله انها خلاص بقت تحت طوعة وهيقضي كل ليلة معاها الساعة تلاتة ونص يسرا جت من الشغل وهي منهكة من التعب حطت الشنطة والمفاتيح بتوعها جنب التليفزيون وقعدت شوية ترتاح علي كنبة الأنترية.. وبعدين قامت علي اوضتها غيرت هدومها ولبست جلبية خفيفة بيضة شبه شفافة وخرجت راحت المطبخ عملت لقمة وكوباية شاي وخرجت وهي بتاكل جالها اشعار رساله بعد ما خلصت بقت بتتكلم رسايل عالفيس وهي مبتسمة شوية قفلت الفيس وقامت تنام ساعتين الساعة ستة يسرا خرجت كانت ريم قاعدة في الصالة بتعمل شوية قفلت الفيس وقامت تنام ساعتين الساعة ستة يسرا خرجت كانت ريم قاعدة في الصالة بتعمل واجب المدرسة يسرا :: ايه يا حبيبتي عاملة ايه في المدرسة ريم :: تمام يا ماما يسرا :: مستر شريف كلمني من شوية وفرحان بيكي اوي ريم :: فرحان بيا ؟ اشمعني يسرا :: يعني بيقولي انك كويسة معاه وشاطرة وكدة يعني ريم :: هو انا من امتي مكنتش شاطرة ؟ يسرا :: ديما شاطرة ياقلبي .. اومال اخوكي ميدو لسة نايم ريم :: لا ده نزل من نص ساعة يسرا :: محدش مخوفني غير ميدو .. لا بشوفة بيذاكر ولا بيتنيل علي عينة ريم :: انا هقوم اعملي كوباية شاي اعملك معايا يسرا :: ياريت لحسن دماغي مصدعة عالأخر ريم دخلت تعمل شاي جرس الباب ضرب يسرا :: ريم شوفي مين عالباب ريم راحت فتحت الباب حنين . اتفضلي حنين :: طنط يسرا هنا ريم :: اه جوه في حاجة ولا ايه حنين :: ماما تعبانة اوي ومش عارفة مالها وباب مش موجود واخويا نزل من ساعة ريم :: ماما .. ماما يسرا :: ايه ياريم في ايه ريم :: حنين بتقول طنط سعاد تعبانة اوي يسرا قامت بسرعة .. ياساتر **** . مالها مامتك يا حنين حنين :: مش عارفة يا طنط زي ما تكون متخشبه وقافلة بوقها وعرقانة اوي وبكلمها مش بترد وحتي جسمها ساقع يسرا :: يالهوي ده كدة غيبوبة سكر.. اوعي خلينا اطلعلها بسرعة يسرا لبست شبشبها بسرعة وطلعت جري حتي من غير ما تاخد بالها انها لابسة جلبية خفيفة ولا حتي حطت ايشرب علي راسها وريم اخدت جلبية وايشرب ( طرحة ) من بتوع مامتها وطلعت وراها وادتهملها يسرا :: انزلي بسرعة هاتي باكو عصير يا حنين حنين نزلت جري جابت باكو عصير وادتة ليسرا يسرا :: افتحي معايا بوق مامتك يابت... يسرا وحنين فتحوا بوق سعاد وحطو الشفاطة في بوقها ويسرا بدأت تدوس بشويش عالعصير وبيشربو سعاد غصب عنها.. لغاية ما علبة العصير تقريبا اكتر من نصها خلص وبدأت سعاد تفوق بعد ما شربت العصير حنين كانت واقفة معيطة والكل مرعوب ريم بعد ما اطمنت علي خالتها افتكرت انها سايبة البراد عالنار . نزلت جري كان ميدو جه من بره ميدو :: انتو كنتو فين جيت من بره لا لقيتك ولا لقيت ماما ريم :: خالتي كانت تعبانة جاتلها غيبوبة السكر وماما طلعت جري تشوفها ونسيت وطلعت بالجلبية الشفافة وانا طلعت ادتلها جلبية تقيلة ميدو :: وهي عاملة ايه دلوقت خالتي ريم :: فاقت الحمد *** ماما بعتت حنين جابت ليها عصير وشربوها وفاقت ميدو :: طب كويس يعني ماما دلوقت فوق عند خالتي ريم :: اه بقلم / عادل المتميز ميدو راح شدد ريم من ايدها واخدها في حضنة وشفايفة راحت علي شفايفها وهات يابوس ومص في شفايفها وايدو ماسكة في طيزها عمال يفعص فيهم ريم بتحاول تبعد عنه وهي بتبص وراها وتقوله ماما هتنزل يا ميدو .. ماما . لا لا يا ميدو لكن ميدو قافش فيها وبياكل في شفايفها وايده رايحة جاية علي ضهرها وطيزها لغاية ما ريم حست بزب ميدو علي كسها ساحت وجسمها ساب وبقت في ايده زي العجينة .. وايدها راحت علي وسطة اخدها ونيمها علي كنبه الأنتريه ونام فوق منها وبأيده من تحت نزلت سوستة بنطلونة وطلع زبه وبقي خابط في كسها نزل بجسمة ووسطة فوق اختة وشايفة عمال تبوس فيها .. ووسطة من تحت شغال ينزل ويضغط بزبه علي كسها مش شبعان من شفايفها بوس وايدها راحت حضناه وضماه ليها وفتحت له رجليها علشان يحك زبه في كسها اكتر ميدو من الهيجان علي اختة نزل علي كسها وقلعها الشورت وراح بشفايفة علي كسها من فوق الأندر يبوسه ويشمة وريم بتتأوه وايدها علي وشها وسنانها بتعض في شفايفها من المتعة ولسة ميدو هيقلعها الأندر علشان يبوس ويلحس كسها جرس الباب ضرب ميدو قام منفوض وريم بسرعة البرق كانت قايمة بتلبس الشورت بتاعها .. وراحت فتحت الباب كان ميدو دخل الأوضة بتاعتة وخرج بعد شوية ميدو :: خالتي عاملة ايه دلوقت يسرا :: بقت كويسة الحمد *** .. مش المفروض تطلع تطمن عليها ميدو :: مانا كنت لسة هطلع اشوفها يسرا :: ماشي .. استني . خد الأول هات عيش فينو ولنشون وست بيضات ميدو :: ماشي هطلع اطمن عليها وهنزل اشتري الحاجات دي ميدو اخد من مامتة الفلوس ومشي وريم دخلت اوضتها فتحت تليفونها وبقت هي كمان مدمنة قصص جنسية لكن جه في بالها تتفرج علي مقطع جنسي فتحت اليوتيوب وفضلت بتاع ساعة تدور علي افلام جنسية لكنها فشلت في الحصول علي فيلم وكانت الفيديوهات اللي بتظهر ليها بوس واحضان ومكنتش تعرف طريق المواقع الأباحية مشهد بين الكاتب وصاحبة القصة انا :: ايوة بقي هو ده الكلام ريم :: ههههههههه اي خدمة .. مش هتنكني صوتي بقي انا :: هو انتي مش عاتقة .. عايزة تتناكي صوتي كمان ريم :: بص ياعادل انا مفيش حاجة في الجنس معملتهاش انا عندي عشرين سنة اه لكني اتناكت بكل الطرق وبكل الأشكال اللي تتخيلها انا :: اللي هو ازاي بقي ريم :: اقصد بعد ما اخويا فتحني وعرفني طبعا طريق الفيديوهات ازاي اجيبها وادخل علي مواقع ايه اتعلمت السكس علي اصولة . ده غير واحد اتعرفت عليه عمري ما هنساه انا :: واحد مين وايه حكايتة ده كمان ريم :: واحدة واحدة عليا يا دولة.. هحكيلك كل حاجة متبقاش مستعجل اوي كدة انا :: تعرفي انا مش مصدق لغاية دلوقت ازاي واحدة عندها عشرين سنة وبالخبرة دي كلها ريم :: دوله احنا اتفقنا علي ايه ..انا شرموطة وبحب يتقالي كدة انا :: طيب يا شرموطة. بردو لسة معرفتش اخوكي فتحك ازاي ريم :: قلب الشرموطة انت يا دوله.. هحكيلك ....... بعد ما الحياه بقت بيني وبين اخويا .. بقينا كل ما ماما متكنش موجوده ينام معايا ويخليني امص زبه .. ويحط زبه علي طيزي ويفضل فوقي ويحك زبه فيا لغاية ما يجيب لبنة عليا وكان بيشغلي افلام سكس ويخليني اعمل معاه زي الأفلام وخليتة يعلمني ازاي ادخل اجيب الافلام دي وعرفت اني كنت عبيطة لما كنت بدور عليها في اليوتيوب .. بقلم / عادل المتميز اخويا خلاني خبره وشرموطة كبيرة معاه . وفضلنا علي كدة بتاع شهرين ويمكن اكتر .. ومع الوقت قدر انه يدخل زبه في طيزي . كان بيحط زيت علي زبه وعلي خرم طيزي لغاية ما قدر يدخلة فيا كنت في الأول بتوجع اوي ورفضت انه ينكني في طيزي . لكنة فضل ورايا لغاية ما خلاني حبيت ده اووي ومبقتش بتوجع بالعكس كنت انا اللي بطلب منة ينكني في طيزي ويجيب فيها لبنة وبعد شهرين .. في ليلة جالي الأوضة زي ما متعود وانا كنت مستنياه وحاطة برفوم حلو متزوقة له كأني متزوقة لجوزي وكان يوم خميس وصابح الجمعة دخل في الميعاد اللي بيدخل فيه كل يوم لقاني لابسة قميص من قمصان ماما كنت سرقاه من دولابها .. وكنت محوشة فلوس واشتريت كلوتات حلوه . لبست له في الليلة دي كلوت فتلة هو اول ما دخل شافني بالمنظر ده راح قالع كل هدومة وطلع جنبي عالسرير ميدو :: اووووف ايه يابت ده ريم بدلع :: ايه ؟ وحشه ميدو :: وحشة ايه .. انتي فرسة .. معقوله انتي اختي ريم :: تؤتؤ .. انا مش اختك ميدو :: قرب منها وعيونه علي بزازها وجسمها اللي عامل زي الشمع .. اومال انتي مين ريم :: انا مراتك . حبيبتك .. اللي مستنياك تيجي من الشغل وتريحني ميدو :: مراتي ؟ ومن الشغل ؟ ريم :: بصوت كله مياصة ومحن .. اه انا عايزة الليلة اتخيلك جوزي وجاي من الشغل لقتني مستنياك وعايزك تريحني ميدو :: اوووووف .. تصدقي احلي تخيل وراح مقرب منها وشفايفة لامست شفايفها وهي بتنام ميدو بينام معاها وايدها لفت حوالين رقبته واخدتة شفايفة بين شفايفها اختلطت انفساسها بأنفاسها والقبلات الساخنة بقت هي حديثهم وايده راحت علي بزازها من فوق القميص .. يقفش فيهم ريم :: ميدو .. انا عايزه زبك في كسي ميدو :: يالهووووي .. ايه المحن ده .. زبي وقف عليكي نار ريم :: عايزة اتناك منك يا ميدو . خلاص كسي وجعني اوي ميدو فتح رجل ريم وحط زبه من فوق كسها وبقي عمال يحكة فيها كأنة بينكها وريم حضناه اححححح اححححححح . اووووي اووووي يا ميدو .. حك زبك في كسي اووووي ميدو :: شفايفة بتمص شفايف ريم بكل رومانسية حاسة بزبي علي كسك .. هااااا .. حاسة بيه ياريم ريم بدلع :: .. ايوووه.. هموت ويدخل في كسي بقي .. مش قادرة يا ميدو ميدو :: انتي بنت ياقلبي ومينفعش ريم :: طب انزل الحس كسي .. حاسه فيه نار طالعة منه ميدو قام من فوق اخته. و نزل بين فخادها وقرب من كسها اللي كانت عاملة له سويت ومجهزاه ل اخوها قرب عليه بشفايفه ولصباعة باعد الكلوت عن كسها وراح بايسه بوسه رقيقه ريم بتتلوي تحت منه الحس كسي يا ميدو . الحسه بقي مش قادرة بصوابعه فتح شفرات كسها ودخل طرف لسانه وبدأ في تحريكة بشويش وبطئ علي كسها وريم هاجت وبقت عمالة تطلع بوسطها لفوق وتنزل وايدها بتفعص في بزازها بكل هيجان وراسها كل شويه ترفعها تبص عليه وتنام تاني وهي بتترجاه يلحس اوووي ميدو بدأت دمااغة توزه في انه يجرب يدخل صباعة في كسها ريم :: احححح. احححححح . مش قادرة يا ميدو.. مش قادرة خلاص .. كسي .. اي اي . دخل لسانك في كسي ... نار مولعة فيا .. اووووووف اووووووف مع هيجان ريم تحتة وصوت اهاتها الممحونة وحركة وسطها اللي كان طلع نازل علي لسانه بكسها ميدو قام وراح مقلعها الكلوت خالص ورفع وسطها لفوق وحط تحت ضهرها فوق طيزها مخده ونزل تاني بلسانة يلحس خرم طيزها احوووووو احووووووو .. ايوه . ايووه يا ميدو.. يلا بقي .. حط زبك في طيزي .. نكني يا ميدو مش قاااادرة حرام عليك ميدو قام ورفع رجليها لفوق .. وريم راحت بأيدها ماسكة رجليها علشان اخوها يعرف يدخل زبه في طيزها تف علي راس زبه وعلي ايده وحط علي خرمها .. وراح داخل بجسمة وهو ماسك زبه وحطه علي خرم طيزها وبدأ يدخله براحة احححححح .. ادخل بابن الوسخة .. اووووف .. ايووووه ..ايووووه . دخل اهوو ... اااااااه زب ميدو دخل في طيزها وهي ماسكة رجليها له وبدأ ميدو في سحب زبه من طيزها ويرجع يدخلو براحة كماااااان . كماااااان .. حلووووو اوووووي ياخرررابي .. مش قااادرة ... كسي بيحرقني اووووي ميدو شغال ينيك في طيز ريم براحة وبعدين شاله وريم طلبت منه يقوم يحطة في طيزها وهي مفلئسة له ريم فلئست ل اخوها ونامت علي وشها وهي رافع له طيزها وميدو وقف علي ركبه وراها وراح ماسك زبه وحطه علي خرم طيزها لكن في اللحظة اللي بيروح بجسمه ناحيتها وهو ماسكها من جناب طيزها زبه اتزفلط وانزلق لتحت مع ضغط ميدو ناحية طيز ريم بزبه كان زبه دخل بالغط بكل قوه داخل كسها بقلم / عادل المتميز ريم شهقت من المتعة والوجع وهي بتقوله بخوف .. دخل في كسي دخل في كسي ميدو بسرعة شال زبه من كسها وكانت الصدمة خيط من الدماء نازل من كسها وزبه مليان بدماء شرفها حاله من الصدمة والخوف والهلع علي وش ميدو اللي لطم علي وشه وريم قامت تبص وهي مش مصدقة ان شرفها نتيجة هيجانها وهيجان اخوها في لحظة ضاع ريم :: ودي بقي ياعدولتي قصتي مع فتح اخويا ليا عادل :: طب اللي حصل ليلتها ايه ؟ علي كلامك حسيتو بالندم ريم :: حرفيآ احساس ميتوصفش من خوف وندم ورعب من اللي جاي بعدين لكن اللي حصل بعدها في نفس الليلة كان صدمة بالنسبة ليا ول ميدو انا :: اكتر من كدة ؟ ريم :: ميدو بعد ما فتحني وانا كنت بلطم علي وشي وبعيط كان خايف لصوتي يطلع بره وماما تسمعني وفضل يترجاني اسكت وقالي انه هيتصرف وسمع علي االنت علي عمليات التجميل.. ولكن انا كنت منهارة فعلا من العيط .. ده شرفي اللي راح بردو لبس هدومة وهو بيخرج من الأوضة شاف ماما واقف بقميص نوم شفاف علي باب الشقة مع واحد كان حضنها بس لان نور الصالة كان مطفي معرفش هو مين .. فضل ميدو واقف ورا الباب لغاية ما الراجل مشي وماما راحت علي اوضتها ميدو خرج من الأوضة بعد ما ماما دخلت اوضتها وفضل حوالي عشر ايام في الأوضة بتاعتة لا بيروح مدرسة ولا بيكلمنا وانا كنت خايفة ومرعوبة انا كمان وماما كانت هتتجنن ايه اللي حصلنا مرة واحدة انا :: طب وبعد كدة ريم :: الهيجان والقصص والأفلام خلتنا نرجع نمارس الجنس مع بعض بس المرة دي معاشرة كاملة .. لاني خلاص اللي كنت خايفة عليه مبقاش موجود .. شرفي السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم / عادل المتميز ............ الجزء السابع ........... بعد مرور عشر ايام من فتح ميدو لكس اخته ورؤيته لماماتة وهي مع واحد غريب في الشقة ميدو كان حابس نفسة في الأوضة لا بيروح مدرسة ولا بيقابل صحابه حتي هيثم ابن خالتة حاول اكتر من مرة يكلمة في التليفون وكان تليفونة مقفول ونزل له كتير لكنة كان بيتحج بالمرض والتعب مامتة حاولت معاه كتير تحاول تعرف مالو فيه ايه لكنة كان بيقول انه تعبان ومش قادر يتكلم ومن الناحية التانية ريم كمان تعبانة نفسيا وخايفة من ساعة اللي حصل.. خايفة تتفضح ومامتها تعرف اللي فيها لكنها في نفس الوقت كانت غير ميدو . اكثر تماسكآ .. يمكن علشان ميدو مقالش ليها يومها علي مامتة لكن بدأ ميدو يخرج من حالة الأنعزال اللي هو فيه بفضل اصحابة اللي صممو انهم يقابلوه وفعلا راحو له البيت وطلبو من مامتة تسمحلهم انهم يخرجو ميدو معاهم.. ومامته طبعآ ما صدقت يمكن فعلا صحابة يعرفو يخرجوه من الحالة اللي كان فيها يسرا من ناحية تانية كانت ديما بتحاول تتكلم معاه وتحاول تفهم ايه اللي جرالة مرة واحدة من كتر الحيرة اللي كانت فيها يسرا حكت ل اختها سعاد وسعاد قالت ليها ان دي عين وانة اكيد محسود او ممكن يكون ملبوس وعايز يتقري عليه رغم ان يسرا متعلمة الا انها صدقت كلام سعاد اختها وبقت بتجيب بخور وتقرا عليه لكن ميدو مخرجش من الحالة اللي كان فيها غير بفضل صحابه اللي فضلو وراه وبقوا بيخرجو معاه .. و واحدة واحدة ميدو رجع لطبيعتة لكن اللي كان مسيطر علي تفكيرو مين اللي كان مع ماما ده ؟ وبدأ يفتكر ان موضوع قفل الباب اتكرر اكتر من مرة في وقت متأخر من الليل ... وانه كل ما يخرج بشوف مين كان بيشوف مامتة وهي راجعة ولابسة قميص نوم وداخلة اوضتها .. مع التفكير قدر كمان يلاحظ ان في كل مرة يحصل الموقف ده كان بيكون يوم الخميس ربط كل الاحداث ببعض وعرف ان مامتة بتخون ابوه في شقتة وعلي سريرة .. وليه يوم الخميس بالذات؟ علشان طبعآ تاخد راحتها مع الشخص ده ويكون معندهاش شغل تاني يوم وهتنام براحتها بقلم عادل المتميز ميدو رجع لحياتة الطبيعية وحاول ينسي موضوع امة لكن الموضوع ده مكنش بسهولة قادر بشيلة من دماغة وحط في دماغة انه يوم الخميس هيراقب مامتة خصوصا بعد ما يدخل اوضتة ويشوف هي بتستقبل مين في اوضتها وبتخون باباه مع مين طبعا ريم كانت هي كمان عايزة تتكلم مع اخوها في اللي حصل بينهم وتشوف كلامة اللي قالو ليها يومها ده حقيقي ولا كلام كان بيحاول يهديها بيه في يوم بعد ما ريم رجعت من المدرسة ودخلت غيرت هدومها ميدو جه من المدرسة ودخل غير هدومة ريم دخلت له الأوضة وقعدت علي السرير بتاعة وهو بيغير ومديها ضهره لف لقاها قاعده وفيه كلام باين علي وشها عايزة تقوله ميدو :: ايه ياريم ؟ حاسس انك عايزة تتكلمي في اللي حصل بينا ريم بخجل وراس مكسورة وصوابعها بتنغز في المرتبة ريم :: بصراحة اه يا ميدو ميدو :: انا عارف انتي عايزة تتكلمي في اللي حصل بينا .. بس متخفيش .. ريم :: مخفش ازاي بقي .. يا ميدو انت مش عارف احنا عملنا ايه ميدو قعد جنبها علي طرف السرير قرب منها وايده مسكتها من خدها ورفع وشها تفتكري انا هرضي انك تتفضحي؟ صدقيني الموضوع ده انا هحله ريم :: امتي وازاي .. انا دخلت علي النت وعملت بحث علي العمليات دي ولقيت انها بتحتاج فلوس كتير ميدو :: حبيبتي احنا مش هنعملها دلوقت ريم :: اومال امتي ميدو :: ريم انتي لسة صغيرة .. لسة في تانية اعدادي واكيد مش هتتجوزي دلوقت .. انتي لسة هتخلصي اعدادي وثانوي وجامعة اكون انا اشتغلت وعملت فلوس وهعملك العملية قبل ما تتجوزي انتي متخيلة يا عبيطة اني هسيبك ريم :: انا مرعوبة وخايفة اوي يا ميدو.. ميدو اخد ريم في حضنة وضمها مش عايزك تخافي .. انا اللي عملت كدة فيكي وانا اللي هصلح الغلطة دي .. مش عايزك تخافي طول مانا عايش ريم الدموع نزلت من عينها وهي في حضن اخوها ميدو :: لا لا علشان خاطري متعيطيش .. ومسح بأيدو دموعها وقرب منها بشفايفة وراح بايسها في شفايفها ريم قامت ومسحت دموعها وراحت المطبخ وميدو راح وراها ميدو :: بتهربي مني ليه بقي ريم :: مش بهرب يا ميدو ميدو قرب منها ومسكها من وسطها وهي مديالة ضهرها .. ولفاها ناحيتة وبقي وشها ناحية وشه .. طب فكيها بقي ريم :: ماشي يا ميدو .. بس اوعدني انك هتعملي العملية دي ميدو :: يابت انتي هبلة .. انتي اختي مش حد من الشارع .. يعني فضيحتك هي فصيجة ليا حتي لو مش انا اللي عملت ده ريم ابتسمت وحضنت اخوها وحست بالراحة من كلامة ميدو :: قوليلي بقي لو انا دلوقت جوزك ولسة جاي من الشغل هتعمليلي ايه ريم :: ابتسمت وبصت في الأرض ميدو :: يابت مش قصدي قلة ادب مع انة نفسي .. انا اقصد الأكل ريم :: مأنا بسخن بطاطس وفراخ لينا ميدو :: طب بسرعة بقي علشان ميت من الجوع ريم :: حاضر .. بسخن الاكل ميدو :: خلاص وانا هروح اوضتي اعمل حاجة وانتي لما تخلصي اندهيلي ميدو خرج ونسي التليفون بتاعة علي رخامة المطبخ جه اشعار رساله واتس .. بصت علي الأشعار لقت رساله من حنين العشق .. وفي الأشعار انا هنزل الساعة 8 نتقابل في المكان بتاعتنا ريم وقفت شوية تفكر في الرسالة واتأكدت طبعا ان اخوها مظبط مع حنين بنت خالتها ريم اخدت الفون ودخلت لميدو فتحت الباب لقت اخوها مشغل الكمبيوتر وبيتفرج علي فيدو مخدتش بالها منه لكن كان باين انه فيلم سكس اول ما شافها ايدو بسرعة راحت علي زرار الباور بتاع الكمبيوتر وطفاه ريم استغربت جدآ من تصرف اخوها ريم :: ايه ؟ عملت كدة ليه ميدو :: فكرتك ماما دخلت عليا ريم :: ممممممم.. ماشي .. خد تليفونك .. حنين بعتتلك رساله وبتقولك تتقابلو في نفس المكان ميدو بصلها وهو متنح وريم حطت الفون قدام الكمبيوتر وراحت تلحق الأكل قبل ما يشيط .... مشهد من شغل يسرا ...... يسرا :: ادخل فاطمة :: ايه قربتي تخلصي يسرا :: لا لسة شوية . وبعدين لسة باقي ساعة ونص علي ما نمشي فاطمة :: اها .. ماشي يسرا :: مالك .. في ايه فاطمة :: بصراحة كدة وليد عازمنا علي غدا بعد الشغل وطلب مني اقنعك يسرا :: انتي بقي جاية علشان كدة فاطمة :: ايوة . وعلي فكرة هو عزمنا بمناسبة عيد ميلادة وقالي ان ملوش حد يشاركة اللحظة دي يسرا :: يا حنينة .. اه وايه كمان فاطمة :: بتتريقي .. ماشي يا ستي ها قولتي ايه يسرا :: قولت لا فاطمة :: لا ليه ؟ نفسي افهم يسرا :: علشان لا انا ولا انتي المفروض نتغدا او نخرج مع حد منعرفوش فاطمة :: منعرفوش ؟ استني بس ده زميلنا في الشغل علي فكرة مش حد من الشارع يسرا :: اقصد انه مش قريبا او حد ينفع نخرج معاه .. انا وانتي متجوزين وسمعتنا ممكن تتلمس لو حد شافنا معاه في مكان تاني غير الشغل فاطمة :: علي فكرة انتي تفكيرك رجعي اوي .. محدش فيه حد بيفكر كدة علي فكرة يسرا :: اه يعني انتي لو جوزك عرف انك هتتغدي مع زميلك في الشغل عادي ؟ او حد شافنا ووصله انك خرجتي مع زميلك عادي فاطمة :: اه عادي طبعا . احنا هنتغدي في مكان عام .. مش هبقابلني في مكان مشبوه . ولعلمك انا اصلا اتصلت بمحمد وعرفتة تليفون يسرا رن بقلم عادل المتميز يسرا :: الو مين .. ايوة ازيك ياعم سعيد .. دلوقت ؟.. طيب ماشي روح انت عالبيت وانا هتصل بميدو ابني دلوقت واخليه يقابلك تحت وانت اعمل شغلك وقبل ما تخلص هكون جيت واي حاجة هتشتريها هبقي احاسبك عليها ماشي .. سلام ياعم سعيد فاطمة :: مين عم سعيد ده يسرا :: ده السباك اتصلت عليه امبارح علشان يشوف سباكة الشقة اللي تحتي بايظة فاطمة :: مش دي الشقة المقفولة اللي هتجوزو ميدو فيها يسرا :: اه هي .. سباكتها بتنشع ماية علي الشقة اللي تحت فاطمة :: طب قولتي ايه يسرا :: لحظة بس هكلم ميدو وابقي معاكي يسرا :: ايوة يا ميدو .. بقولك هتاخد مفتاح الشقة اللي تحت وتنزل تقابل عمك سعيد السباك تحت وتفتحله الشقة وتطلع تشوف مذاكرتك ايوة المفتاح في مكانة ... يلا سلام كنتي بتقولي ايه ياموكسة انتي ؟ انتي اتصلتي بجوزك وعرفتيه فاطمة :: ايوة .. هو عارف ان وليد زميلي في الشغل وجوزي تفكيرو متحضر ويمكن دي اكتر حاجة احنا متفقين فيها مع بعض يسرا :: بأستغراب وحيرة واشارة ايد .. يمكن بقي فاطمة :: متبقيش غلسة بقي .. قولتي ايه يسرا :: قولت لا .. انا لا .. انتي متحضرة وفكرك راقي انتي حرة لكن انا رجعية ياستي فاطمة :: اووووف بقي .. سلام يسرا :: سلام ياختي ........ ميدو :: انا هنزل عايزة حاجة من تحت ياريم ريم :: ايه رايح فين ميدو :: ماما اتصلت قالت عم سعيد السباك تحت جاي يشوف سباكة الشقة بتاعتي ريم :: ماشي وهاتلي بقي معاك كيس شيبسي وساقع ميدو :: ماشي ياعسل وكمان هجبلك احلي شيكولاتة ريم :: ماشي ....... وليد :: ايه يا فاطمة قالتلك ايه فاطمة :: رفضت طبعا مانا قولتلك وليد :: طب وبعدين ؟ انا مش لاقي ليها دخلة ولا سكة فاطمة :: انا عملت اللي عليا بقي وليد :: طيب انا هدخل واحاول معاها فاطمة :: يابني ريح نفسك هتقول لا بردو وليد :: يعني ايه .. افكني فاطمة :: بصراحة انا شايفة كدة فكك منها سهير :: ايه واقفين كدة ليه فاطمة :: ايه يابت اللي جايبك هنا.. ايه خلصتي الحسابات بتاعتك وجاية تقرفينا وليد :: طب انا هستأذنكم بقي اروح مكتبي سهير :: يعني الحق عليا اني جاية اقعد معاكي شوية فاطمة :: ايوة ياختي وتطلبي قهوة من عم سمير زي كل مرة علي حسابي سهير :: ههههههههههه ايه بلاش . ولا خسارة فيا فاطمة :: لا خسارة ليا ياختي مفيش دقايق وليد مقدرش يفصل قاعد في مكتبه وراح علي مكتب يسرا خبط عالباب يسرا :: ادخل وليد :: مساء الخير يسرا :: مساء النور وليد :: ممكن اقعد يسرا :: اتفضل .. انت من امتي بتستأذن وليد :: ههههههه معلش بقي ... انا جاي وعشمان المرة دي متكسفنيش يسرا بأنفعال شديد قامت من مكتبها وزعقت في وليد لدرجة ان صوتها تقريبا المصلحة كلها سمعتة انت ايه يا اخي .. ليه مصمم احرجك وليد من غير ما يفتح بوقة راح علي مكتبه وهو حاسس انه في قمة الاهانة والاحراج النفسي ويسرا قعدت علي مكتبها مش مصدقة اللي هي عملتة وفاطمة دخلت جري علي صوت يسرا فاطمة :: في ايه يسرا :: سبيني دلوقت يا فاطمة فاطمة :: طب اهدي طب .. علي فكرة وليد غلبان ومكنش يستحق منك كمية الزعيق ده كلة الراجل عيد ميلادة النهاردة وكان حابب يحتفل بيه معانا .. مغلطش يعني فاطمة خرجت ويسرا حست قد ايه هي كانت سخيفة جدآ معاه لكن هي كمان معذوره هي متجوزه ووليد ارمل من سنة واي حد لو شافهم في مكان عام ممكن يلسن عليهم لكن يسرا حست قد ايه هي غلطت وقامت من مكتبها وراحت علي مكتب وليد وخبطت عليه وليد :: ادخل يسرا دخلت ممكن اقعد وليد باصص علي مكتبه وزعلان جدا من يسرا يسرا :: حقك عليا .. انا بجد اسفة وليد :: لا انا اللي اسف يسرا بصت له بأستغراب .. وسألتة لا انا اللي غلطت مش انت وانا اللي جاية اتأسفلك وليد :: لا انا غلطت قبلك لم اديت لنفسي الحق اطلب منك نتغدا مع بعض اكتر من مرة .. وغلطت لما كلمت فاطمة تكلمك وغلطت تاني لما مسمعتش كلامها ودخلت ليكي يسرا :: هو انا ممكن اسألك سؤال وليد فكرها هتسألة انت عايز مني ايه .. فسكت لكن يسرا سألتة.. انت ليه ديمآ بتتأسف حتي لو انت مش غلطان مش قصدي عالموقف ده بس .. لكني ملاحظة ده من ساعة ما عرفتك ومواقف كتير حصلت قدامي والقيك انت بتتأسف حتي لو مش غلطان وليد :: هتصدقيني لو قولتلك ان المرحومة مراتي هي اللي علمتني اتأسف لما حد يغلط .. علمتني اني انا كمان بكون مشارك في الغلط ده يسرا :: ايه ده ؟ ازاي وليد :: لما رحت أتقدم لخطيبتي، كانت ساكته طول الوقت لدرجة إني بدأت أجاوب أنا على أسئلة هي مسألتهاش لكن توقعت إنها المفروض تسألها، بعدها قلت لها لو في أسئلة تانية، رفعت رأسها وعيونها بتبص على كل حاجة إلا أنا، ولاقيتها بتقول لي :" إذا حصل نصيب هتقدر تطمني!" استغربت للحظة لإني سمعت عنها إنها أد حالها لكن بشكل تلقائي جاوبت بأكيد طبعًا. الحقيقة إنه مر 6 شهور على خطوبتنا، في الفترة دي قدرت أفهمها جدًا، وفهمت كانت تقصد إيه بكلمة تطمني. هي مزيج جميل أوي ما بين النضج والطفولة، بتريحني بكلامها وقت ضيقتي، بتكلمني بالمنطق والعقل كمان، مزيج جميل جدًا وبيريح، وبتديني مفتاح الحلول إذا مشاكل قبلتني. لكن كمان جواها **** محتاجة حد يطمنها، ويحسسها بالأمان، جواها **** جميلة، بتخاف تزعل أي حد، بتاخد بالها من تصرفاتها وبتحاسب نفسها بالأول، وتيجي تسأل:" هو أنا غلطت لما قلت كذا، طيب هو تصرفي في الموقف كذا كان صح؟!" بقلم عادل المتميز في مرة شدينا مع بعض وكنت أنا الغلطان، وعاتبتني واعتذرت بعدها لاقيتها بتتصل عليا وباين في صوتها الزعل، حسيتها مخنوقة وهتعيط، قلقت وسألتها في إيه، لاقيتها بتقول لي:" أنا آسفة، ماتزعلش مني، احنا اتخانقنا ممكن تكون إنت الغلطان لكن مانكرش إني غلطت كمان" الحقيقة إنها هنا كمان خافت تكون زعلتني. أوقات كتير باستغرب عليها، رغم العند إللي جواها إلا إنها عمرها ما عاندت في الغلط. مرة بقول لها:" إنتِ ليه بتعتذري حتى لما بكون غلطان، أنا عارف إن ده لإن قلبك طيب، لكن ممكن حد تاني يفهم ده ضعف شخصية." وقتها ابتسمت بهدوء:" ضعف شخصية لإني باعتذر! بالعكس مابيعتذرش إلا القوي، مش معنى إنك أنت الغلطان إني مابغلطش، يعني مثلا لما بكون أنا الغلطانة، أنت بتتعصب أحيانًا، وممكن صوتك يعلي وده غلط، فبرغم إني أنا الغلطانة إلا أنك أنت كمان غلطت وهكذا، وبعدين أنا كمان عصبية ماتنساش، ومن ناحية القلب الطيب، فده قلبك أنت وللسبب ده مابتخدش بالك لما ببرطم واحنا بنتخانق." وبعديها ضحكت بهدوء. سكت أنا كمان وضحكت، لاقيتها كملت بابتسامتها الهادية:" مش معنى إن الطرف التاني ما أخدتش باله من أخطاءنا إننا نتغافل إحنا كمان عنها، ده غلط، بما أن الشخص عارف إنه غلط يبقا يعتذر، بيهون عليه حمل شايله، وكمان بيخلص حق العباد." من وقتها واحنا كل مانتخانق لازم نعتذر احنا الاتنين أي كان مين الغلطان، وبدأت أتعامل بالمبدأ ده حتي بعد ما اتجوزنا وفارقتني ورحلت عن الدنيا ... بقي مبدأ عندي اني اعتذر لاني بكون مشارك الغلط مع اللي قدامي يسرا سمعت كلام وليد وتأثرت جدآ وانا كمان اسفة .. وخلاص يا سيدي هخرج معاكم نتغدا بس الأول هوصل مشوار صغنن وبعدين احصلكم عالمطعم ........ ميدو :: خدي ياستي جبتلك الشيبسي والساقع والشيكولاتة ريم :: حبيبي امووووه .. بقولك ماتيجي تشغلي فيلم من اللي عندك..... ميدو :: دلوقت ؟ ماما شوية وهتيجي ريم :: تؤتؤ ماما اتصلت بيا وانت تحت وقالت انها هتتأخر ومعزومة عالغدا مع فاطمة صحبتها ..طب اقولك ابعتلي كام فيلم كدة حلوين علي تليفوني اتفرج ازاي.. بصي بقي ياستي اول حاجة هتعمليها تفتحي جوجل . اللي هو ده تمام ريم :: اه وبين هتروحي بقي تكتبي هنا .. الموقع ده وهيفتح معاكي ريم :: اووووف ايه كل الأفلام دي ميدو :: يلا بقي انا هشيل اللسان ده وهفتح لسان جديد وريني بقي هتعملي ايه ريم :: اهو يا سيدي اسم الموقع ده .. صح كدة !؟ ميدو :: ايوة صح . شطورة ريم :: طول عمري ميدو :: وفيه موقع تاني بردو .. اسمة .... بردو فيه افلام حلوة ريم :: اووووو.. جامد ده مكان ميدو :: حلو .. اعملي حسابك بقي الليلة هجيلك اوعي تنامي ريم :: ماشي ميدو ::طب مفيش بوسة طب تمن الحاجات دي ريم :: حطت ايدها حوالين رقبة ميدو واخدت شفايفة بين شفايفها بوسه عميقة وايده دخلت من تحت البضي علي بزازها تقفيش وتفعيص وبوس الأتنبن هاجو علي بعض وايده خرجت من البضي وراحت داخلة من تحت الشورت والأندر لكسها صوابعة سارحة بين شفرات كسها خلي ريم هاجت واتموحنت عليه .وقفلت رجليها اوي علي ايده وصوابعة كانت راشقة جوه فتحتة كسها اهات ريم وسيبان اعصابها كانو هما سيد الموقف وايدها راحت لزب اخوها من فوق البنطلون تحسس عليه بأيدها اللي كان انتصب واعلن عن هيجانة مسك ايدها وبعدها برقة ونزلت سوستة بنطلونة وطلع زبه ليها وهي بحنيه وعيونها في عيونة مسكت زبه تدعكة براحة وسنانها مع عضة شفايفها وابتسامة وشها كانو قادرين يعبرو عن حالتها فضلت ماسكه زبه بأيدها وهي ممحونه عليه وميدو طلع بزازها من البضي واخد حلمة بزها الشمال بين شفايفة يمصها ريم :: ااااه براحة ميدو :: براحة ايه .. انا هكلها اممم امممم ريم :: اي اي .. اوووووف . سنانك هتعورني ميدو مسك البز اليمين واخدو بين شفايفة وبقي عمال يمص في الحلمة ويرضع وريم ماسكة في زبه بأيدها وبتدعكة ميدو :: عايزك تمصي زبي .. ريم :: طب ادخل اغسله ميدو :: انا غاسلة من مفيش .. يلا بقي حاسس زبي مولع نار ريم نزلت علي ركبها وفكت الحزام ززر البنطلون ونزلتة لتحت وهي باصة علي زبه اول مره تبصلة كدة من غير ما يكون فيه عائق بينهم حجم زبه مش كبير لكنه متوسط ابيض وراسه بارزه مسكته بأيدها وبتدعكة... قربت عليه تبوسه بوسات خفيفة ايد ميدو نزلت علي راسها وبيمشي صوابعة بين خصلات شعرها قربت اكتر بشفايفها وفتحت بوقها واخدت راس زبه بين شفايفها ااااااوف.. ايه الجمال ده يا ريم مصي ياقلبي ... مصي اوووي ريم :: اهوووو.. اممممم اممممم .. حلو امممممممم فضلت ريم ترضع في الراس بشراهة وايدها الشمال نزلت علي كسها من فوق الشورت تدعك في كسها وهي بتمص في زب ميدو ميدو :: انزلي بلسانك يا قلبي علي بيضاني ريم :: كده ميدو :: ايووووه لسان ريم بيتحرك زي التعبان علي بيضان اخوها .. نزل تحت البيضان وبقت بتحركها بلسانها . وتطلع تاني بلسانها لفوق .. بشوية وبراحة بتسحب لسانها من بيضانة علي زبه لغاية ما وصلت للراس فتحت بوقها تاني واخدته بين شفايفها ميدو قلع التيشرت وريم عماله ترضع زبه وبأيده قومها ومسكها من ايدها واخدها علي الكنبه قعدت وايده مسكت الشورت بتاعها وقلعهولها فتح رجليها وهو نازل علي ركبه في الأرض وقرب من كسها الوردي الصغنون .. ميدو :: كسك صغنن اووي .. ومنفوخ .. ريم :: يلا الحس كسي بقي .. هيجان عليك ميدو قرب من كس ريم الهايج وشدها علي طرف الكنبه وهي نامت بضهرها وراسها علي مسند الكنبه وفتحت له رجليها اوي وبصوابعها فتحت له كسها يلا ...بقي مش قاااادرة ميدو قرب بلسانه علي كسها وبقي بيمشيه براحة اوي من تحت لفوق وهي بأيده بتفرك حلمات بزازها وعيونها مغمضة واهاتها نار ااااااه ااااااه.. اووووي يا ميدو.. حرك لسانك علي كسي اوووووي .. اي اي .. اي . كسي بيحرقني ... اااااه ااااااه.. كمان يا ميدو كمان ..احححححححح طرف لسان دخل جوه كسها وبقي بيدخله اوي ريم :: كس اختك تعبان اوي يا ميدو يلا حط زبك في اختك وناكها .. اوووووو اوووووو ميدو كلام ريم هيجه نيك عليها وراح قايم ورفع رجليها وهو فاشخم ودخل بينهم بجسمة وزبه مستعد ل اقتحام شفرات كسها والدخول ل اعماقها حط زبه علي فتحة خرمها الضيق وبدأ يحاول براحة بنزول جسمة وزبه في اتجاه كسها وريم عماله تنفخ من الوجع بسبب ان كسها لسة ضيق هوف هوف هوف .براحة .براحة بيوجع .. بيوجع يا ميدو.. اييييي ميدو طلع زبه نزل تف علي كسها وتف علي زبه ورجع حاطه تاني علي فتحة كسها وبدأ واحدة واحدة يضغط بجسمة علي زبه اللي بدأ فعلا يدخل في كسها كان ضيق اوي وماسك بشده علي زبه وميدو كان بيتعامل مع كسها برفق وحنيه .. وبقي بيسحب زبه براحة ويرجع يدخلة لحظات وبدأت ريم تشعر بالمتعة متعة عمرها ماحست بيها . احتكاك زب ميدو اللي مالي كسها كان مخليها في عالم تاني .. عالم متعة بلا وصف ولا حدود اهات متتاليه مع دخول وخروج زب ميدو ورجاء انه يفضل ينيك فيها اااااه اااااه .. نكني اوووي .. نكني اووووي .. كمان .. كمان .. دخلة .. ااااححححححح احححححح.. النيك حلو .. النيك حلوووو .. اووووووي يا ميدو ميدو عمال ينيك في ريم اخته وهيجانها واهاتها كانو مخلينه في عالم تاني هو كمان ومن شده المتعة راح نايم فوق اخته وهو كابس زبه جواها . وحضنها وبدأ وسطه وزبه في الهبد والرزع في كسها وهنا اهات ريم بقت عالية اوووي وحضناه بأيده وميدو بيرزع زبه بقوه وسرعة لغاية ما حس انه خلاص هيجيب لبنة طلع زبه بسرعة وجابهم علي بطنها وعلي البضي اللي كانت لابساه ........ يسرا خلصت الشغل ومشيت من غير ما فاطمة ولا وليد ياخدو بالهم وراحت اشترت هدية ل وليد كرد العزومة وكمان بمناسبة عيد ميلاد .. اشارت ساعة رجالي وكل ما فاطمة او ليد يرنو عليها تقولهم راحت بس مشوار صغير وجاية ليهم وبعد ما اشترت الهدية اتصلت بفاطمة وعرفت المطعم اللي فيه وراحت ليهم وهي ماشية قبل ما توصل المطعم تليفونها رن يسرا :: ايوه يا قلبي .. لا يا حبيبي خلصت الشغل بس مش هروح عالبيت رايحة كدة عزومة عالغدا مع فاطمة زميلتي في الشغل ايه ليه بتقول كدة ؟ .. هو انا خبيت عليك مأنا بقولك اهو لا طبعا مكنتش هخبي وانت اتصلت اه لكني كنت هقولك طبعا هو انا اقدر يا قلبي اروح حتة غير لما اقولك.. بص انا هتغدي بس مع فاطمة صاحبتي وبعدين هروح ولما ادخل اوضتي هعملك كل اللي انت عايزه لا ياقلبي مش نسيت بس انا نمت امبارح وكنت تعبانة .. حاضر النهارده هبعتلك كل اللي طلبتة مني . متزعلش بقي علشان خاطري ماشي ياقلبي .. وانت كمان هتوحشني .. نبقي نتكلم بالليل سلام ياقلبي .. اموووواه يسرا وصلت المطعم دخلت من الباب وفضلت تبص عليهم وشافت فاطمة بتشاورلها بقلم عادل المتميز يسرا :: معلش يا جماعة اتأخرت عليكم وليد قام من الكرسي بتاعة وراح شد الكرسي ل يسرا علشان تقعد بسرا بصت له وهي محرجة وقعدت عالكرسي فاطمة :: ايه خلعتي مننا وروحتي فين يسرا طلعت الساعة الهدية وادتها لو وليد كل سنة وانت طيب فاطمة :: مش قولتلك تلقيها راحت تجيب هدية وليد :: علي فكرة مكنش له لزوم . بس هقبلها علشان منك يسرا اتحرجت من كلام وليد وسكتت وليد :: طيب تحبوا تتغدو ايه .. وعلي فكرة اطلبو اللي نفسكو فيه فاطمة :: ايوة بقي هو ده الكلام بعد ما الغدا جه واتغدو وليد قعد يتكلم عن حياتة واحلامة وطموحاتة وفاطمة اتكلمت عن حياتها . وكمان يسرا بدأت تحكي وتتبادل مع وليد الكلام وبدات تسأله عن حياتة وتتناقش معاه ونسيوا الوقت وهم قاعدين يسرا :: ياااه دانا اتأخرت اوي فاطمة :: وانا كمان زمان محمد جه من الشغل وليد حط الحساب علي الطرابيزه لما لقاهم قامو وخلاص هيمشو ومشي معاهم ومرضيش يسبهم غير لما يوصلهم بعربيتة .......... الساعة تمانية الا تلت ميدو لبس هدومة وبعت لحنين انه مستنيها تحت في شقتة حنين : لا في الشقة لا يا ميدو .. انت بتقل ادبك وانا محبش كدة ميدو :: متحبيش ايه .. يابت انتي بتاعتي وهتجوزك .. يلا انجزي حنين :: ماشي بس نتقابل في مكان غير الشقة . المرة اللي فاتت انت بوظت اعصابي ميدو ،:: هو انا مش واحشك ولا ايه حنين :: وحشني يا ميدو بس انت ايدك طويلة وبتتعبني ميدو :: مانا بحبك .. يلا بقي انا لبست وهنزل اهو ميدو اخد مفتاح الشقة بتاعتة من غير ما مامته تاخد بالها وخرج لقي مامتة وريم قاعدين في الصالة ميدو :: عايزة حاجة من تحت يا ماما يسرا :: انت رايح فين دلوقت ميدو :: هخرج انا وجاسر نفك علي نفسنا شوية .. وبعدين انا ذاكرت علشان متقوليش المذاكرة يسرا :: هو انت محوق معاك كلام .. هتتأخر ميدو :: لا هي ساعة ريم باصة ل اخوها ومبتسمة وميدو بيحاول ميبصش ليها علشان ميضحكش ومامتة تاخد بالها ريم عارفة انه رايح يقابل حنين ميدو نزل وفتح الشقة بتاعتك ودخلها بسرعة وفضل واقف ورا الباب مستني حنين تنزل شوية وحنين نزلت ووقفت قدام باب الشقة وهي بتبص وراها وجنبها وقدامها الباب اتفتح وميدو شدها من ايدها ودخلها جوه الشقة وقفل الباب وزنقها عالباب ونزل فيها بوس حنين نزلت بجسمها من تحت ايدو وجريت جوه الشقة وهي بتضحك وميدو جري وراها لغاية ما زنقها تاني قبل ما توصل ل للأوضة لذق فيها ومش مديها فرصة تهرب وايده مسكت بزازها حنين :: عيب بقي .. يوووه بطل بقي اللي بتعملة كل ما بتشوفني ميدو :: بعمل ايه .. ها .. وراح بشفايفة علي شفايفها ها .. ايه بعمل ايه .. بعمل كدة.. ولا كدة ميدو ايده ماسكه بزازها اوي وشفايفة عماله تبوس في شفايفها وحاول يرفع الچيبة بتاعتها لكن حنين بأيدها مسكت الچيبة لا لا يا ميدو مش هينفع ميدو مسك حنين ولف جسمها بالعافية وخلي وشها عالحيطة ومسك الچيبة بتاعتها وبقي بيرفعها رغم ان حنين مساكها الا انه قدر يرفعها في ثانية كان ايدو التانية نزلت سوستة بنطلونه نزلت وطلع زبه ولذق في حنين كل ده وكان ميدو زنقها بجسمه وحنين بتحاول تمنعة لكن ميدو كان اقوي منها زبه علي طيز حنين من فوق الأندر وشفايفة عمالة تبوس في رقبتها من ورا حنين ساحت منه وهاجت وايده راحت علي بزازها وهو لازق فيها بكل جسمة ومسك في بزازها وبقي عمال يفعص فيهم هيجان ميدو علي حنين كان اقوي من انها تقاومة او تقاوم انفاسة اللي بتنزل علي رقبتها نار تذيد من هيجانها ايدو سابت بزازها ونزلت وشدت اللاندر بتاعها وحنين رجعت تمسك الأندر وميدو بيتحايل عليها تسيب ايدها يابت متخفيش يخرب بيتك .. علشان خاطري ياحنين حنين :: ياميدو لا .. لا مش هينفع ميدو :: مش هعملك حاجة انا عايز احضنك وميبقاش فيه حاجة بينا كلام ميدو مع محاولاتة المستميتة حنين سابت الأندر وميدو نزله وحط زبه بين فلقة طيزها سخونية زب ميدو علي خرم طيزها خلت حنين سندت بأيدها عاليحطة وميدو بقي عمال يحك زبه في طيزها اوووي ويرجع ويطلع بوسطة لقدام وزبه بيحاول الدخول في خرمها لكن طبعا كل ده من بره شوية من حك زبه في طيزها بعدين خلاها تلف تاني وبقي وشه ناحية وشها ايده طلعت علي بلوزتها وفك الزراير قلعها البلوزه والبضي اللي تحته وبقت قدامة بالسنتيان الأحمر والبزاز الصغننة الخمرية جسم حنين كان اقل من ريم من حيث الطول والأمكانيات يعني الطيز والبزاز اصغر لكن عودها كان بردو فرنساوي وطيزها بارزه ومدوره ميدو طلع بزازها بره السنتينان واخد حلمة البز اليمين بين شفايفة يرضعها من الشهوة فتحت بوقها وطلعت اهات مكتومة وهي حاطة ايد علي بوقها وايد علي راس ميدو .. اللي عمال يمسك بشفايفة في كل حلمة شوية وكان نفسة يرشق زبه في كسها وينزل لبنة لكنة خاف من اللي اتكرر مع اختة يتكرر مع حنين ويفتحها وكان حريص جدا هو معاها ان زبه مينزلش من خرم طيزها علي كسها ميدو لف حنين تاني وخلي وشها ناحية الحيطة فتح طيزها بأيده وحط زبه علي خرم طيزها وبقي عمال يحك زبه فيها وايده حضناها .. لغاية ما نزل لبنة علي طيزها راح جاب حتة مرمية عالأرض واداها لحنين مسحت طيزها .. ولبست الأندر وظبطت هدومها وخرجت من الشقة بسرعة وبعدها بنص ساعة ميدو نزل الشارع وقف عالناصية شوية مع كام واحد من صحابه وبعدين طلع شقتهم السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم / عادل المتميز ............. الجزء الثامن .............. ريم خرجت من اوضتها بدور علي كتاب الأنجليزي بتاعها مش فاكرة سابتة فين وكان يسرا مشغولة في تليفونها ريم :: ماما مشوفتيش كتاب الأنجليزي بتاعي يا مااامااااا يسرا :: ايه يا ريم مالك بتزعقي ليه ريم :: مأنا عمالة اكلمك وانتي مش بتردي عليا يسرا :: بكلم واحدة صحبتي .. فيه ايه ريم :: مشوفتيش كتاب الأنجليزي بتاعي يسرا :: معرفش دوري عليه هنا ولا هنا ريم :: مانا قلبت عليه الدنيا مش لقياه يسرا بتتكلم مراسلة علي الفيس حاضر يا قلبي انا بس مستنيه ادخل الأوضة بتاعتي علشان اصولك بزازي وكسي زي ما انت عايز مستر شريف :: خدي بالك انا من امبارح طلبت منك الفيديو والصور وانتي بتماطليني يسرا :: يا حبيبي انا من امتي اتأخرت عليك .. مانا علي طول بتصورلك مستر شريف :: معرفش بقي يسرا :: حاضر اوعدك يا قلبي قبل ما انام هتصورلك .. قولي بقي عايزني البسلك ايه مستر شريف :: الطقم اللي جبتهولك الخميس اللي فات يسرا :: بس كدة .. يا قلبي عيوني وكسي ليك ميدو خرج اوضتة بعد ما غير هدومة وكانت يسرا باين عليها انها بتكلم حد . وشها مبتسم ومش واخدة بالها من ميدو وكانت قاعدة عالكنبه تانيه رجليها الأتنين ولابسة جلبية خفيفة وفخادها والأندر الأحمر بتاعها باين ميدو قعد قصادها من غير ما يتكلم وشغل كاميرة تليفونة ووجها ناحية مامتة من غير ما تاخد بالها وبقي بيصورها ريم خرجت تاني بتلف عالكتاب وشافت ميدو وهو بيصور مامتة فيديو .. واول ما ميدو شافها بسرعة نزل الفون بين رجليه ريم :: مشفتش كتاب الانجليزي بتاعي ميدو :: انتي كنتي داخلة امبارح عندي في ايدك كتاب .. شوفيه كدة هو ده اللي جنب الكمبيوتر ريم :: ايووة فعلا .. افتكرت .. يارتني كنت سألتك من بدري ريم مشيت وميدو بيفكر مامتة مشغولة في ايه وبتكلم مين ميدو :: ماما يسرا :: ايوة يا ميدو ميدو :: انا جعان .. عايز اكل يسرا :: طيب لحظة وهقوم اعملك اكل يسرا :: حبيبي انا هقوم اعمل اكل لميدو .. وبعدين هدخل اخد دوش والبس الطقم ليك وهبعتلك احلي فيديو وصور باي يا قلبي يسرا قفلت شاشة الفون وسابتة عالكنبه وقامت تعمل الأكل لميدو اللي قام قعد عالكنبه ومسك تليفون مامتة . لكنة مقفول ببصمة وسابه تاني علي الكنبه ولسة هيقوم يروح يقعد مكانة لقي اشعار رساله جت مسك الفون ولقي رساله .. من مستر شريف .. هستناكي يامزتي .. بسرعة ميدو حط الفون مكانه وهو مش مصدق ماما ومستر شريف ؟ معقول؟ معقول هو اللي كان عندها يوم ما فتح اختة اسئلة كتير وكانت اجابتها انه يدخل الفيس بتاعها وافتكر انه هو اللي عملها الفيس بس يا تري لسة الباس زي ماهو قال في باله هيحاول بأي شكل يدخل حسابها ويشوف الرسايل اللي بينهم يسرا :: الأكل اهو وكمان عملتلك الشاي .. انا داخلة اريح ساعة ميدو :: تريحي ؟ انتي مش لسة قايمة من النوم من شوية يسرا :: اه وجسمي وجعني ومجهدة وعايزة اريح كمان فيها حاجة دي ميدو :: لا براحتك يا ماما طبعا ميدو قعد قدام الأكل وهو عنده فضول غريب انه عايز يفتح الفيس بتاعها ويشوفها بتتكلم مع مستر خالد في ايه ميدو مقدرش يمسك نفسة ويصبر ل بليل لما يدخل اوضتة بعد ما الكل ينام لكنه اكتشف انه تقريبا مش فاكر الاميل بتاع الفيس بتاع مامتة حاول كتير يفتكر الأميل لكن مفيش فايدة .......... يسرا دخلت اوضتها قلعت هدومها ولبست قميص الكلوت والسنتيان اللي اشتراهم ليها مستر شريف وفوقهم القميص الموف اللي بيحبه عليها وبدأت تتصور له بالقميص بكذا وضع فيديو وصور وبعدين قلعت القميص واتصورت له بالكلوت والسنتيان .. وبعتتهم لمستر شريف علي الفيس في رساله وبعدها قلعت خالص وكانت مجهزة زب صناعي هي عملاه بالسيلكون المطاط واتصلت بيه ...... في الوقت ده كان ميدو عمال يلف في الشقة بيحاول يعصر دماغة انه يفتكر الأميل مش عارف وهيفتكر ازاي وهو عامل ليها الفيس من اكتر من شهور وفضل رايح جاي ومن حسن حظة ان ريم كانت في اوضتها بتذاكر وقافلة عليها باب اوضتها ميدو راح لغاية باب اوضة مامتة متسحب زي الحرامية ماشي علي اطراف اصابع قدمة وبص من فتحة المفتاح .. شاف منظر عمره ماكان يتخيله بقلم / عادل المتميز مامتة عريانة ملط من غير اي هدوم واقفة قدام التسريحة بتتكلم في التليفون ..... يسرا :: ايه يا قلبي . شوفت الفيديوهات والصور شريف :: لسة اهو هتفرج يسرا :: طب شوفهم وانا هكلمك كمان خمس دقايق .. علشان مجهزة الخيارة وعايزة اتخيلك وانت فوق مني شريف :: حاضر يا قلبي يسرا قفلت مع شريف وطلعت علي سريرها ونامت علي ضهرها وايدها بتحسس علي جسمها .. رايحة جاية من علي بزازها لبطنها ميدو :: هاج علي امه وهو شايفة ممحونة وعريانة ومستنية مكالمة مستر شريف اللي هينكها في التليفون .. واتأكد ان اللي شافة يومها كان هو مستر شريف تليفون يسرا رن يسرا :: الو .. ايوة يا قلبي . شريف :: ايه الجمال ده يسرا :: يعني انت اول مرة تشوف جسمي شريف :: اه كل مرة بشوفة بحس اني اول مرة بشوفة . انا بحسد ابو ميدو عليكي يسرا :: يا حبيبي انا كلي ليك . انا وجسمي تحت امرك شريف :: هموت واكون معاكي دلوقت يسرا :: هتعمل ايه شريف :: هعمل ايه ؟ ده سؤال . انتي عارفة كويس اوي شريف لما بيكون معاكي بيعمل فيكي ايه يسرا :: شريف شريف :: قلب شريف يسرا :: كسي بينفض اووي.. مش هتيجي تريحوا شريف :: انا عندك اصلا دلوقت. وجنبك عالسرير.. يسرا :: طب يلا .. انزل الحس كسي.. اااااه كسي بيحرقني اوووي .. اووووي يا شريف شريف :: كسك ماله يسرا :: بيوجعني اوي شريف :: لا ميرضنيش وجع كسك حبيبي يسرا :: طب يلا بقي مش قادرة ميدو سامع مامتة بتتموحن من ورا الباب وشايفها من خرم وهي نايمة علي ضهرها وايد ماسكة الفون والأيد التانية بتلعب في كسها منظر امه كان مخليه هايج عليها ونسي خالص انها المفروض مامتة ويغير عليها في اللحظة اللي بيتجسس فيها علي مامتة من الباب ومطلع زبه بيدعك فيه كانت ريم طلعت من اوضتها وشافتة ريم :: ميدو ؟ انت بتعمل ايه ميدو دخل زبه بسرعة وجري ناحية ريم وهو بيلحقها علشان صوتها ميعلاش ودخل بيها اوضتها ميدو :: هششش . اسكتي هتفضحيني ريم :: انت ايه اللي كنت بتعمله . انت هايج علي ماما ميدو :: انا هبقي افهمك ريم :: هتفهمني ايه .. دي ماما يا ميدو . انت اتجننت ؟ ميدو :: طب بس اهدي ووطي صوتك وانا هفهمك ريم :: هتفهمني ايه.. اوعي تكون متخيل ان اللي عملتة معايا ينفع تعملة مع ماما.. ميدو انت لو بتفكر تعمل كدة تبقي اكيد اتجننت ميدو طب تعالي ووطي صوتك وانا هفهمك .. ميدو اخد ريم من ايدها وقعد بيها عالسرير فاكرة الليلة اللي حصل فيها .. اللي حصل بينا يعني بقلم / عادل المتميز ريم :: ايوه .. ايه ؟ ميدو :: بصي هو الموضوع كان من قبلها كمان بأختصار كنت كل ليلة خميس من فترة علي الساعة اتنين بالليل واحيانا تلاتة اسمع خطوات رجل في الصاله واحيانا باب الشقة وهو بيقفل .. ولما اقوم من عالسرير واطلع . القي مامتك راجعة من الصالة داخلة الأوضة في الأول مجاش في دماغي حاجة .. لغاية الليلة اللي حصل فيها اللي حصل بينا.. بعد ما خلصت معاكي وانا خارج شفت ماما مع واحد بيحضنها علي باب الشقة وعلشان كل الأنوار مطفية مقدرتش اعرف ده مين ريم :: يا سلام ؟ يعني عايز تقولي ماما بتخون بابا مع حد غريب ميدو :: بالظبط كدة ريم :: انت كدة عايز تتعالج . وخيالك المريض هو اللي مصورلك كدة ميدو :: علي فكرة لا ده خيال ولا ده مرض .. وكمان مكنش بيتهيئلي علشان اتأكدت دلوقت ماما بتخون بابا مع مين ريم :: واتأكدت ازاي بقي ومع مين ميدو :: عايزة تتأكدة .. تعالي اسمعي بنفسك ريم :: اسمع ايه ميدو :: ماما بتكلم مستر شريف المدرس بتاعتك دلوقت في التليفون ريم :: طب ماهو علي طول بيكلمها يا تليفون يا فيس يعني بيقولها انا عاملة ايه وماما علي طول بتحب تطمن منه علي مستوايا ميدو :: اه الكلام ده لما يكون الكلام عادي . مش قالعة هدومها وبتقوله اه واوف وكلام انا مينفعش اقوله ريم :: انت بتقول ايه يا ميدو .. ماما .. ماما هتعمل كدة ؟ ميدو :: تعالي واسمعي بنفسك ريم :: قامت مع ميدو رغم انها مكنتش حابه خالص فكرة انها تتجسس علي مامتها لكن قامت علشان تثبت بس كدب ميدو لكن اكتشفت الحقيقة اللي كانت بالنسبة ليها بمثابة الصدمة مامتها بتتغنج في التليفون وبتقول الفاظ الشراميط يمكن يتكسفو يقولها ريم مشيت علي اوضتها وهي مصدومة صدمة السنين في مامتها وفي مستر شريف ........ حوار بين الكاتب وصاحبه القصة ........ انا :: يعني انتو طول الفترة دي مكنش باين علي مامتك اهتمام مستر شريف بيكي وكلام مامتك سواء تليفون او فيس ريم :: كنت بردو عيلة يا عادل وفاكرة اهتمامة ده بيا وبدراستي مكنتش ابدآ اتخيل ان فيه بينه وبين ماما اي حاجة خصوصآ ان ماما ملتزمة جدآ بره البيت وعلي طول بتدينا ناصيح عن العيب واللي يصح واللي ميصحش.. كمان ماما من النوعية اللي بتخاف جدآ علي سمعتها ولا يمكن مثلا تخرج في مكان مع حد غريب.. ده غير انها من الشغل للبيت والعكس انا :: اه بس اكيد يعني بيبان من طريقة الكلام معاه ريم :: يمكن لو كنت من البنات الناصحة وقتها كنت فهمت لكني كنت عبيطة ومش فاهمة حاجة انا :: طب بصراحة كدة مامتك كانت جامدة في الوقت ده ريم :: ماما بطه بلدي ولغاية دلوقت انا ماما مكنتش كبيرة في الوقت ده يا دوله ست فرسة زي ما بتقولو انتوا الشباب علينا هههههههه انا :: ههههههههه ايوة بقي خلي كدة الكلام والخيال يحلو طب قوليلي طبعا معاملتك مع مامتك اتغيرت بعد ما عرفتي انها ريم :: اه طبعا اتغيرت ومكنتش بكلمها غير لو هي طلبت مني حاجة .. يعني الكلام كان بيطلع من تحت الضرس انا :: طب وميدو عرف يفتح الفيس بتاعها بقلم / عادل المتميز ريم :: اه ... هحكيلك ....... بعدها ميدو دخل ورا اختة ميدو :: اناودلوقت هموت واشوف الرسايل اللي بينهم ريم :: ميدو .. اطلع دلوقت . انا عفريت الدنيا بتتنطط في وشي ميدو خرج من اوضة ريم وكانت يسرا خارجة من اوضتها لابسة الروب ومعاها فوطة وهدومها ودخلت الحمام تاخد دوش ميدو دخل اوضتة وحاول يفتح حساب مامتة برقم تليفونها لكن ظهر له ان ان رقم الهاتف غير مقترن بحساب فيس بقي هيتجنن عايز يدخل بأي طريقة علي حسابها بعدين فكر يكلم صاحبه جاسر ميدو :: الو ايوة يا صاحبي جاسر :: ايه يا شقيقي ميدو :: بقولك ايه دلوقت انا كان معايا حساب فيس قديم وعايز ادخله عارف الباس بتاعة لكني مش عارف الأميل جاسر :: انت عامله علي رقم تليفون؟. ميدو :: اكيد لا طبعا .. لو عاملة علي رقم فون هكلمك ليه جاسر :: لا كدة صعب جدا طبعآ لازم يا رقم الفون لو حاطط له رقم او حساب الأميل ميدو :: يعني مفيش اي حل ؟ جاسر :: بص انا اعرف واحد بتاع كمبيوتر وليه في الهكر الواد ده صاحبي اوي ممكن اتصل بيه واسأله ميدو :: ياريت يا جاسر جاسر :: خلاص وبكره هقولك عملت ايه ميدو :: لا بكرة مين . دلوقت يا جاسر معلش جاسر :: دلوقت !؟ .. ليه دلوقت ميدو :: ياعم انجز . لازم تعرف ليه بروح امك جاسر :: خلاص اقفل وانا هرن عليه واسأله واقولك قالي ايه بعد نص ساعة جاسر رن علي ميدو ميدو :: ايه ياض .. عملت ايه جاسر :: بص هو قالي علي حاجة جربتها عندي ونفعت وفتحت حسابي عن طريقها ميدو :: الحقني بيها جاسر :: بص انت تعرف تعمل بحث من حساب تاني علي الحساب اللي عايز تفتحتة ميدو :: تمام جاسر :: هتلاقي في لينك الحساب ارقام كتير هما 15 رقم تقريبآ وغالبا بيبدا ب 1000 من الشمال لليمين.. هتاخدوالارقام دي بس وتحطها مكان الأميل وتحط تحت الباس اللي انت عارفة .. الحساب هيفتح ميدو :: يعني انا دلوقت ادخل علي حسابها جاسر :: حسابها ؟ .. انت يسطي بتشتغلني ؟ مش قولت هتدخل علي حساب ميدو :: ياعم هيفرق معاك في ايه دي واحدة بنتكلم انا وهي عالفيس وشاكك انها بتكلم ناس تانية المهم انا دلوقت هدخل علي صفحتها الشخصية واخد الارقام اللي في لينك حسابها .. واحط الأرقام دي بدل عنوان البريد صح كدة جاسر :: ايوة صح وصاحبي قالي ممكن صاحب الحساب يكون عامل اعدادات حسابه بأسم يعني اللينك هتلاقي فيه اسم او حروف بالأنجلش بدل الأرقام . هتاخدها بردو ميدو :: لا مش فاهم دي جاسر :: يعني مثلا حد اسمه سيد علي عامل اللينك بتاع حسابه مثلا sayd.aly هتلاقيه كدة في اللينك فهتاخد sayd.aly دي وتحطها مكان العنوان البريد .. وهتلاقي نفسك جوه الحساب ميدو :: خلاص انا هقفل معاك دلوقت وهدخل اجرب سلام ميدو قفل مع جاسر ودخل علي حساب مامتة ولقي من حسن حظة فعلا في اللينك الأرقام اللي قالو عليها جاسر كتبهم علي ورقة وبعدين خرج من حسابه ودخل علي حساب مامته وكانت المفاجئة انه دخل فعلا في حساب مامتة ميدو قام ناطط من عالسرير فرحان جدآ انه دخل حساب مامتة وكان خايف ومرعوب لتكون غيرت الباس .. لكنها من حسن حظة ملهاش في النت فتح الرسايل وجاب المحادثة اللي بينها وبين شريف وشاف اللي عمره ماكان يتخيله صور وفيديوهات بالعشرات منها لمستر شريف ومن مستر شريف ليها وكلام يهيج الحجر فيديوهات كلها وهي عريانة او بلبس خليع او بتحط في كسها خيارة وكمان مستر شريف باعت ليها فيديوهات بوشه وهو بيضرب عشرة ميدو قعد يقرا الرسايل اللي ملهاش اخر وكان باين ان العلاقة بتاعتهم من فترة طويلة ميدو جاب لبنة علي كس مامتة مرتين وبقي شيطانة محرك شهوتة عليها ونفسه ينكها ميدو رغم انه ضرب عشرتين علي مامتة وعلي فيديوهاتها الا انه كان هايج جدآ والغريب ان مكنش جواه اي شعور بالغيرة والنخوة اللي المفروض تكون جوه الرسايل اللي بين مامتة لسة مخلصتش ومن الواضح انها رسايل من اكتر من كذه شهر ويوميا كلامهم بيكون فوق الساعة بس اللي لفت نظره محادثة غريبة وهي بتحكي لشريف عن حادثة اغتصابها من كام سنه وانها من يومها وهي بتخاف من الناس وبتخاف علي سمعتها لانها حاسة من يومها ان كل الناس بتبصلها حتي من لما مستر شريف طلب انه يعزمها اكتر من مره في مكان عام كانت بترفض وطلب انه يقابلها في شقة بتاعتة بيدي اوقات فيها دروس للطلبه عمرها ما وافقت ومكنتش بترضي تقابلة غير في شقتها بعد ما الكل ينام بقلم / عادل المتميز بدأ ميدو يقرا تفاصيل حادثة اغتصابها لما جت تسكن مع جوزها في شقتهم اللي قبل دي وكانت شقة لسة جديدة في عمارة محدش ساكن فيها غيرهم والمنطقة كلها كانت جديدة من المغرب الشوارع كانت بتكون هوس هوس مفيهاش صريخ ابن يومين ومكنتش لسة خلفت ميدو ولا ريم والليلة دي كانت قاعدة في الشقة لوحدها وجوزها كان بايت في شغلة كانت الساعة تقريبا 8 ودخلت علشان تعمل اكل اكتشفت ان مفيش حاجة في التلاجة ونسيت تشتري وكمان الشاي خلصان قالت تنزل السوبر ماركت تشتري منه طلبات البيت وكان السوبر ماركت يبعد البيت يدوم كام شارع بس كانت لابسة في الليلة دي كلوت وسنتيان بس بسبب الحر الشديد يدوب لبست فوقهم العباية بتاعتها ونزلت اشترت اللي عايزه وهي راجعة شقتها حست برجل ماشية وراها . وكل ما تسرع في خطواتها اللي وراها يسرع في خطواتة لغاية ما وصلت البيت .. دخلت البيت وطلعت بسرعة وقبل ما توصل للدور اللي فيها شقتها لقت واحد صعيدي جسم بطول بعرض بيمسكها من ورا وبيشل حركتها ومن سوء حظها الدور اللي كانت فيه شقة فاضية لسة عالطوب الأحمر ومن غير باب مسكها وشالها وهي بتصرخ لكن مين هيسمعها .. حط ايده علي بوقها ودخل بيها الشقة محاولات مستميتة منها انها تفك منه لكن مكنش فيه فايده كان فيه رمل في وسط الصالة اخدها ونزل بيها عالرملة وايده رفعت الجلبية بتاعتة ونزل لبساو وبعدها فتح رجليها بعد ما ايدو رفعت العباية بتاعتها ودخلت مزقت الكلوت بتاعها محاولات منه بعنف وهيجان انه يسيطر عليها ويدخل زبه في كسها .. مع قوته وقلة حيلتها وضعفها كانت قوتها ضعفت والمقاومة بقت اقل بكتير .. ونجح فعلا انه يشق طريقة وزبه يرشق في كسها كانت بتحكي له علي ضخامة زب الراجل ده وازاي حست انه شرخ كسها شرخ وفضل ينيك فيها اكتر من نص ساعة وجاب لبنة فيها وقام من عليها بعد ما افرغ شهوتة وسابها ومشي وشريف سألها وقولتلي لجوزك كان رد يسرا انها كانت مستحيل تقوله اللي حصل وانها من يومها وهي كانت مستحيل تنزل من الشقة من غيرو . وكل ما كانت تشوف الشقة وهي طالعة او نازله تشوف اللي حصل ليها وتتعب وفضلت ورا جوزها سنة لغاية ما خلتة باع الشقة دي وجاب شقة جديدة.. اللي هي عايشين فيها دلوقت ميدو مكنش مصدق ان مامتة تم اغتصابها وغالبا الصعيدي ده كان بواب احدي العمارات يعني مامتة اتناكت من بواب عمارة ميدو بقي بينزل كل الفيديوهات والصور علي تليفونة سواء صور وفيديوهات مامتة او صور وفيديوهات مستر شريف وبعدها قفل الفيس ورجع حسابه و بعد يومين الساعة واحدة بالليل ميدو دخل علي ريم اوضتها .. ناكها وبعد ما خلص قعد معاها ميدو :: عايز اقولك علي حاجة بس توعديني الكلام اللي هقوله يفضل سر بينا مهما حصل ريم :: ايه ؟ ميدو :: اوعديني ريم :: الموضوع بخصوص ماما مش كدة ميدو :: ايوة ريم :: فيه ايه تاني ميدو :: اوعديني الأول ريم :: اوعدك ميدو :: ماما زمان حد اغتصبها ريم شهقت مش مصدقة .. ازاي .. وعرفت منين ميدو :: من الفيس بتاعتها .. انا قدرت افتحة واشوف الرسايل اللي بين ماما ومستر شريف وهي اللي حكت له .. ده غير طبعا الفيديوهات والصور المتبادلة بينهم بقلم عادل المتميز ريم :: وريني كدة ميدو :: افتحلك فيس ماما ؟ ريم :: ايوة ميدو :: هاتي تليفونك افتحلك الحساب بتاعها عندك ريم اخدت تليفونها من جنبها وطلع من الفيس وميدو دخل من عندها علي حساب مامتهم وريم شافت المصايب بعينها وطبعا اتوهمت لما شافت كلامهم مع بعض وشرمطتة امها وهي بتحط الخيارة في كسها وبتقول اهات وكلام سافل.. ريم قفلت شاشة الموبايل وحطت تليفونها جنبها وهي مش عارفة المفروض تعمل ايه امها الست الفاضلة والمربية والموظفة المثالية اللي الكل بيحلف بأخلاقها شرموطة وبتخون جوزها مع مستر اللي هو كان مفروض مربي فاضل ميدو خرج من اوضة اختة وراح علي الأوضة بتاعتة وريم فتحت تاني الرسايل وبقت بتقرا الكلام وتشوف الصور والفيديوهات في الليلة دي منظر زب مستر شريف مجاش في بالها يمكن من صدمتها في مامتها لكن مع مرور الأيام بدأت تستني المحادثات اللي بين ماتهم وبين مستر شريف وهي وميدو كانو اول ما يسرا تدخل اوضتها يفتحوا حساب مامتهم ويتابعو المحادثات اول بأول عدي اسبوعين كان كل ما ميدو وريم يستنوا الخميس علشان يراقبو مستر شريف وهو جاي الشقة كانت يسرا تعتذر له مرة علشان الدورة نزلت والمرة التانية كانت جايبة ورق من الشغل وهتخلصو في البيت ومكنش ينفع تسيب الشغل وتسهر معاه في خلال الأسبوعين دول ميدو هيجانة علي مامتة كان بزياده جدآ وصل بيه الحال انه ماسك تليفونه طول ماهو بالشقة يصورها يصورها وهي ماشية .. وهي قاعدة.. وهي بتستحمي كان ينزل الفون من تحت الباب .. وريم اكتر من مرة تشوفة ومكنتش بتعلق لانها اقتنعت من جواها ونفسيتها انهم عيلة وسخة .. عيلة كلها شمال.. هي واخوها وامهم ويمكن ده اللي خلي ريم فيما بعد مستسهلة الشرمطة ميدو كان فاشخ اختة نيك .. من ناحيه هيجانة عليها .. ومن ناحية هيجانة علي مامتة .. وطبعا حنين بنت خالتة كان علي طول ذنقها في الشقة بتاعتة وهي طالعة وهي نازله .. والبت مع الوقت هي كمان بقت حابة الموضوع ده وطبعا فاكرة ان بيعمل كدة معاها علشان بيحبها متعرفش انه بقي عبارة عن هيجان ماشي عالأرض وقبل يوم عيد ميلاد حنين بيوم ريم قالت لمامتها ماما حنين عايزة انزل اشتري هدية لحنين عيد ميلادها بكرة يسرا :: ايه ده بجد ؟ ميدو :: هتنزلي تشتري ايه ريم :: عايزة اجبلها چيبة عجباها واحنا راجعين من كام يوم من المدرسة وقفنا قدامها وقالت انها عجباها يسرا :: ماشي انزلي اشتريها ريم :: مانا مش معايا فلوس تكفي يسرا :: طيب عايزة كام ريم :: 25 جنيه هي ب75 وانا محوشة خمسين يسرا :: ماشي هقوم اجبلك ميدو :: طب انا نازل يسرا :: طب ما طالما نازل روح ما اختك اشتري معاها الچيبة ميدو :: لا انا هنزل اقابل اصحابي يسرا :: يابني خليك مع اختك وارجع صحابك مش هيطيرو ميدو :: يعني هبخطفوها يا ماما.. انا نازل ميدو دخل الاوضة بتاعتة ونزل راح اشتري ل حنين انسيال بناتي وهو راجع اتصل علي حنين ميدو :: الو ياقلبي حنين :: حبيبي ميدو :: ينفع اشوفك دلوقت حنين :: مش هينفع انا بذاكر وبعدين هقول لماما ايه ميدو :: لو منزلتيش هزعل منك ريم :: ليه بس ياقلبي ميدو :: يابت عايزك . اولا علشان وحشاني .. ثانيا عايز اقولك كل سنة وانتي طيبة علشان عيد ميلادك بكره حنين فرحانة اوي :: معقول افتكرت عيد ميلادي ميدو :: طبعا هو انا ليا غيرك افتكر عيد ميلاده.. يلا بقي مستنيكي في الشقة علشان كمان جايبلك هدية حنين :: حبيبي **** ما يحرمني منك.. بس هقول لماما ايه ميدو :: معرفش اتصرفي بقي حنين :: ماشي .. هنزلك ميدو :: بس بقولك ايه عايزك تلبسي العباية ومتلبسيش بنطلون تحتها حنين :: هههههههه شقي بس بعشقك حنين قفلت مع ميدو وراحت قالت لمامتها انا هنزل اقعد مع ريم شوية وسعاده قالت ليها ماشي دخلت لبسا العباية بتاعتها وكانت لابسة من تحت بنطلون قلعتة هو والبضي ولبست العباية علي الكلوت والسنتيان ونزلت ميدو فتح ليها الباب ودخلت ميدو اخدها من ايدها ودخل بيها لغاية نص الصاله ميدو :: كل سنة وانتي طيبة ياقلبي حنين :: وانت طيب يا حبيبي . عارف يا ميدو انا فرحت اوي انك عرفت عيد ميلادي من غير ما اقولك ميدو مسكها من ايدها:: وانا معقول انسي عيد ميلاد حبيبتي ومراتي.. مش انتي مراتي بردو حنين بكسوف هزت راسها بأه ميدو :: طب غمضي عنيكي حنين غمضت عينها وميدو طلع الأنسيال من العلبة القطيفة فتحي عنيكي حنين :: اوووووه . جميل اووووي ميدو :: يعني عجبك حنين :: اووي اوووي يا حبيبي ميدو :: عقبال ما اجبهولك دهب حنين :: ياااارب يا ميدو.. لبسهولي بقي ميدو مسك ايدها ولبسها الأنسيال وبعدين قرب منها وشدها عليه وايده علي خدوها وقربها منه وشفايفة علي شفايفها بوس وتحسيس كانت ايده عارفة طريقها وراحت علي طيزها ميدو :: بحبك اوي يا حنين .. حنين ايدها راحت حولين رقبه ميدو وبقت هي اللي بتاكل بشفايفها شفايفة وميدو ايدو بترفع العباية بتاعتها لغاية ما كشف عن طيزها المدوره وايده دخلت من تحت الأندر ومسك طيزها وزبه كان وقف وبقي خابط في كسها ميدو مسك ايد حنين وحطها علي زبه من فوق البنطلون وبقي عمال بأيده يحرك ايدها علشان تحس بزبه .. وحنين بقت في ايده سايحة واعصابها بايظة ومش قادرة تقاوم الأثارة ميدو :: نفسي تقلعي العباية دي حنين برقت بعنيها مكسوفة لكن ميدو كانت ايدو اسرع من كلمة لا اللي كانت هتقولها وبدأ يقلعها حنين مكسوفة وحمره الخجل علي وشها وميدو عيونة بتاكل جسمها الصغنون في الأندر والسنتيان بقلم / عادل المتميز ايده شدتها عليه وحضنها وايده بتحسس علي ضهرها وطيزها من فوق الأندر وايد حنين حوالين وسطه وراسها نايمة علي صدره لحظات وكان ميدو مطلع زبه وراشق بين فخادها واخدها وبقي بيرجع بيها عالحيطة لغاية ما بقي ضهرها ساند عالحيطة وراشق زبه تحت كسها .. وبقي عمال يروح عليها بجسمة ويدخل زبه اوي بين فخادها وايده طلعت بزازها من السنتيان ونزل عليهم بشفايفة علشان يمصهم حنين مستحملتش اللي بيعملو فيها ميدو وبقت بتترجاه بغنج كفاية . مش قادرة يا ميدو . كفايه لكن ميدو بيمص حلمات بزازها اوي وايده بتقفش فيها . لغاية ما شبع منهم وراح نازل علي ركبه وهو ماسكها من فخادها قرب بشفايفة علي كسها وراح يشمه .. وحنين خبت وشها وهي سانده راسها عالحيطة بأيدها وكانت شايفة بتبوس كسها من فوق الأندر... ميدو . ميدو . مش قادرة حرام عليك... كفايه بقي تعبتني ميدو بصوابعة بدأ ينزل كلوت حنين اللي ايدها مسكت الأندر ونزلت براسها تحت له وتقوله لا يا ميدو .. لا لا لا يا ميدو لكن ميدو نزل الأندر بتاعها وشفايفة لامست كسها .. نفسه خلي كسها خلي اعصابها تبوظ ومش قادرة خلاص تقف علي رجليها .. لكن لسانة كان بيكمل علي الجزء الباقي من تمالك اعصابها .. انهارت لما بدات تحس بحركة لسانه علي كسها . وايدها كانت راحت لخصلات شعره .. ومن فرط اللذه والمتعة كانت صوابعها بتشد في شعره . ولسانها خارج بيتحرك علي شفايفها ميدو قام ودخل زبه بين فخاده تحت كسها . وراح بكل جسمة حضنها * زنقها بين وبين الحيطة وبقي شغال ينيك فيها من بره كسها وايده سانده عالحيطة وحنين غصب عنها راحت ضماه عليها وحضناه اوي .. ولو كان دخل زبه جواها مكنتش في اللحظة هتمنعة فضل ميدو ينيك حنين من بره وبعدين راح خلاها تلف وتديله ضهرها وفتح طيزها بأيده ونزل علي ركبه وبلسانة بقي عمال يلحس طيزها في اللحظة دي حنين ساندة راسها علي الحيطة ومغمضة عيونها . ومستنيه اللحظة اللي تشعر فيها براس زبه وهي بتلامس خرمها وفعلا ميدو قام وحط راس زبه بعد ما غرق خرمها بريقه وبدأ يروح بوسطة عليها ويضغط في محاولة مستميتة في انة يدخل راس زبه المنفوخة في خرم طيزها الضيق كل شويه راس زبه تتزحلق بعيد عن خرم طيزها وميدو يرجع يحطها عالخرم وطلب من حنين تساعده وتفتح طيزها له بأيدها حنين فتحت طيزها وميدو عمال يضغط بجسمة ويروح عليها اااااي ااااي . براحة .براحة . لالالالالا بيووووجععععع . .. اوووو. لا لا ياميدو . لا مش هيدخل. تخين اووي لكن ميدو عمال يحاول ويحاول . وكل شوية يغرق زبه بالتفافة ويرجع يحطه علي خرم طيزها وبعد محاولات كتير ووجع والم واهات حنين .. قدر انه يدخل زبه في طيزها اول ما الراس دخلت طيزها راح ضاغط اوي بجسمة كله عليها وشاحط زبه في طيزها وحنين عضت ايدها بسنانها وهي بتتوجع وتتألم وبتطلب منه يشيل زبه بسرعة لكن مين ده اللي يشيل زبه فضل ميدو مدخل زبه كله في طيزها .. ومن كتر ما كانت ضيقة اوي علي زبه يدوب بيحاول يلطعة ويدخله . كان جاب لبنة جواها ميدو بعد ما شال زبه من طيزها اللي اتغرقت لبن . لبست هدومها وهو ظبط هدومة وراح بص من العين السحرية وقالها مفيش حد بره سحر وهي بتخرج من الشقة كانت ريم جابت الچيبة وهي طالعة شافت حنين بتخرج من الشقة ريم بسرعة رجعت خطوة لورا واستخبت ورا دوران السلم حنين طلعت ومخدتش بالها ان ريم شافتها .. وبعد ما ريم اتأكدت ان حنين طلعت .. خبطت علي الشقة ميدو فكر ان حنين رجعت نسيت حاجة ولسة هيفتح قال ابص من العين السحرية شاف ريم اختة هي اللي عالباب ريم :: افتح يا ميدو انا عارفة انك جوه ميدو :: فتح الباب ريم :: دخلت بسرعة .. انت مجنون ؟ انا شفت حنين وهي خارجة .. خلي حد غيري شافها؟ ميدو سكت ومعرفش يرد ريم :: اوعي تكون عملت في البت حاجة ميدو :: لا انا بس ..... ريم :: طب ابقي خد بالك بعد كدة .. انا طالعة ميدو :: مش هتوريني الچيبة ريم :: اه .. لا ابقي اطلع شوفها فوق ريم طلعت الشقة بتاعتهم وفوجئت ان حنين عندهم ريم :: ازيك ياحنين عاملة ايه حنين :: كويسة ياقلبي ريم :: خالتو عاملة ايه حنين :: تمام و**** .. يسرا :: ايه جبتي اللي كنتي نازله علشانه ريم :: اه يا ماما حنين :: طنط قالت انك كنتي بتشتري حاجة .. جبتي ايه ريم :: يابنتي ميت مرة نقولك ماما تبقي خالتك مش طنط يسرا :: وانتي مالك انتي يا بارده. انا بحب كلمة طنط منها ريم :: تعالي عايزكي جوه حنين :: ماشي .. عن اذنك يا طنط ريم :: بردو طنط حنين وريم دخلو الأوضة وريم فرجتها عالچيبة حنين فرحت اوووي بالچيبة لانها كانت عجباها فعلا حنين بعد ما اخدت قعدتها مع ريم طلعت شقتها ........ بعد كام يوم يسرا بعد ما خلصت شغل وطالعة من المصلحة مروحة رجليها اتنت تحت منها ووقعت علي الأرض في لحظة خروج فاطمة و وليد من الشركة وليد جري بسرعة علشان يقوم يسرا من عالأرض اللي كانت ببتوجع ومش قادرة تقوم ولا تلمس رجليها الأرض فاطمة بسرعة مسكتها معاه لكن يسرا من وجع رجليها عيطت وليد :: دوسي علي رجلك يسرا :: مش قادرة يا وليد . مش قادرة وليد بص لفاطمة . كدة لازم نروح بيها عالمستشفي حالا يسرا بعياط :: لا انا هروح البيت .. وقفولي تاكسي بس وليد :: تاكسي ايه وبيت ايه.. اسنديها يا فاطمة علي اجيب عربيتي وليد راح جاب عربيتة المركونة علي جنب . ونزل منها وفتح باب العربية وركب يسرا وفاطمة اتصلت بجوزها وحكت له اللي حصل وليد اخدهم وراح بيهم بسرعة علي المستشفي ودخل جاب كرسي متحرك وقعدها ودخل بيها قسم الطوارئ كشف عليها الدكتور وطلب اشاعة وليد وفاطمة قعدوها عالكرسي واخدوها قسم الأشاعة وبعد ما الأشاعة طلعت دخلوها للدكتور الدكتور قال تمزق شديد في الأربطة وهتحتاج جبس اسبوعين وليد دفع فلوس المستشفي والأشاعات والجبس واخد يسرا وصلها لغاية البيت ومرديش ياخد جنيه رغم اصرار يسرا ومش بس كدة ده هو بنفسة اللي قدام ليها علي احازة مراضية وقدم الأشاعات وتقرير المستشفي وكان بيزور يسرا كل كام يوم ويوميآ يتصل يطمئن عليها وبكدة نكون خلصنا الجزء الثامن من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الأولي. انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم / عادل المتميز ............. جزء التاسع ............ ريم :: وطبعا ماما شافت وحست باهتمام استاذ وليد ده بيها اوي في الايام اللي قعدت فيها في البيت عادل :: بس مش حاجة غريبة اهتمامة ده ريم :: من ناحيه ايه عادل :: يعني مامتك مش مطلقة ولا ارمله ولا ذمة راجل .. ليه بيهتم بيها كدة وبيحاول يقرب منها وهو عارف انه مينفعش . ده غير انها حد محترم .. يعني الصورة اللي قدام الكل انها حد محترم .. ليه بيهتم بيها الأهتمام ده كلة ريم :: الحب يا استاذ .. الحب بيعمل في صاحبه اكتر من كدة و وليد كان بيحب ماما .. حتي انا لحظت ده من عيونة لما جه زار ماما في البيت .. مكنش بيشيل عينه من عليها .. انا :: طب هو عرف يكسب مشاعرها ريم :: اه بس ده مش وقتة . احنا اتفقنا هنتكلم في كل حاجة في وقتها .. علشان انا حابه احكيلك تفاصيل حياتي بالتفصيل وتقدمها للقراء بشكل كامل و وافي انا :: تمام .. احكيلي بقي اخوكي في الفترة اللي مامتك قعدت فيها في البيت محاولش يعمل معاها اللي كان بيعمله معاكي ريم :: تقصد يتحرش بيها انا :: اه يعني بقلم / عادل المتميز ريم :: بص يا دولتي .. الوضع معايا غير الوضع مع ماما . اخويا كان عارف انه مينفعش يعمل حاجة .. كان اه بيسندها وهي داخلة الأوضة او داخلة الحمام لكن كان بيخاف انه يلمسها لكنة عمل اللي مكنش متوقع يعمله انا :: ايه ده عمل ايه ؟ ريم :: هقولك طبعا.. اول حاجة عملها او فكر فيها انه بستغل الصور والفيديوهات اللي معاه في ممارسة الجنس مع ماما . وفكر كتير جدآ يعمل ايه لغاية ما دماغه جابتلة فكرة شيطانية انا :: يعني اخوكي كان بيفكر ينيك مامتك ريم :: هو كان كل همة كدة .. لكن مش نيك نيك زي ما انت فهمت انا :: اومال ؟ ريم :: بص هو كان عايز ينام معاها شات زي ما كانت بتعمل مع مستر شريف بقلم / عادل المتميز انا :: اه فهمت يستغل الصور ويبتزها.. ريم :: بالظبط كدة .. واول حاجة عملها عمل حساب جديدة عالفيس وحاول يكلمها علي انه حد هكر هكر حسابها لكنة خاف انها تغير الباس والاميل وساعتها هيبقي من المستحيل يقدر يفتح حسابها تاني انا :: اه فعلا .. بس كمان هي لو شافت فيديو واحد من بتوعها فعلا هتخاف يعني هتعمل الف حساب له وهتخاف تقفل الحساب وهو ينزل صورها وفيديوهاتها علي مواقع جنسية ريم :: يا سلام عليك وفرت عليا كلام كتير.. هو فعلا عمل كدة لكن علشان يضمن انها لو غيرت الباس يعرف هو يدخل علي حسابها راح اشتري خط بعشرة جنيه وحطه في حسابها علشان لو غيرت الباس يعرف يرجعة من رقم الفون انا :: وزمان مكنتش الخطوط بتتسجل ويقدر يشتريه من اي مكان ريم :: فعلا وهو فعلا اشتري الخط من واحد بيلف في المترو وشغله وعمل فيس ماما بالرقم ده والحساب الجديد بتاعة عمله بأميل جديد من غير رقم وبعت طلب صداقة من الحساب الجديد للحساب بتاعها وقبله وحذف الأشعار من حسابها علشان متخدش بالها عادل :: لا صايع ريم :: واستغل طبعا عدم نزولها الشغل وفي مرة وهي قاعدة في الصالة قاعدة بتتكلم علي الفيس وانا كنت قاعدة وفاتحة الفيس بتاعها وكانت بتتكلم مع شريف اخويا قام ودخل الأوضة بتاعته وبعت لماما رساله انا :: وانتي شوفتي الرساله طبعا ريم :: اه طبعا واخويا مكنش قالي هيعمل ايه لكن بعدها فهمت وكنت متأكدة مليون في المية ان ده اخويا انا :: لا استني طيب هقوم اعمل كوباية شاي .. وتحكيلي اخوكي دخل علي مامتك ازاي .......... ميدو :: مساء الخير مدام يسرا يسرا شافت الرسالة استغربت مين ده ؟ دخلت علي حسابه مفهوش اي حاجة ولا حتي بوست واحد مردتش عليه وكملت كلام مع شريف ميدو :: حضرتك مش ناوية تردي عليا ؟ طب قولي مساء الفل . اي حاجة يسرا فتحت الرساله ومستغربة مين ده ميدو :: طب اعرفك بنفسي الأول وعلي فكرة اوعي تفكري انك تعملي ليا حظر .. علشان لو ده حصل هتزعلي مني ... وكمان شريف اللي بتكلميه دلوقت هيزعل اظن انتي فهماني يسرا شافت الرساله .قلبها وقع في رجليها وخافت .. مين ده ؟ ويعرفني منين . ويعرف شريف منين ؟ وكمان عرف منين اننا بنتكلم دلوقت يسرا :: مين حضرتك وبتتكلم عن ايه مش فاهمة ميدو :: انا يا ستي اسمي محمد .. عندي 45 سنة .. ومعجب وولهان بيكي جدآ.. اه نسيت اعرفك انا هاكر واقدر ادخل علي اي حساب ومن حسن حظي اني دخلت حسابك واطلعت علي رسايلك كلها مع شريف .. يسرا :: هكر ايه .. انت شخص كداب .. انا هعملك حظر حالا ميدو بسرعة بعت لمامتة صوره ليها وهي عريانة وبوشها يسرا تلقائي وبدون ماتشعر لطمت علي وشها وقالت يا نهار اسود ريم كانت شايفة الرسايل وعرفت ان اخوها اللي بيكلمها وقبل ما يسرا تلطم علي وشها قامت وراحت ل اخوها علشان تفهم هو ليه بيعمل كدة .. وكانت فاكرة انه بيخوفها علشان تبطل اللي بتعملة مع.شريف .. يعني يمكن ده الشئ الطبيعي اللي مفروض يحصل لكن ميدو قالها.. اصبري وهفهمك يسرا.وشها طلع نار وحست قد ايه هي في مصيبة .. الدنيا كلها اسودت في وشها .. وايدها بترتجف من الخوف فضيحة وعار ليها في انتظارها انتظار بيتها وجوزها واولادها ميدو :: ها .. هتعمليلي حظر ؟ اظن دلوقت انتي عارفة لو فكرتي تعملي ليا حظر .. هدخلك بحساب تاني وتالت ورابع .. لكن هدخل بعد ما اغرق النت بصورك وفيديوهاتك وكلامك مع شريف واحكي قصة اغتصابك للدنيا كلها ومش بس كدة .. انا هبعت كل اللي عندي لكل الفريند اللي عندك ومنهم جوزك الغلبان .. واهلك وصحابك يسرا عماله تطلم علي وشها يافضيحتك يا يسرا .. اتفضحت .. اتفضحت .. اعمل ايه .. اعمل ايه ياربي ميدو :: مش ناوية تردي عليا ؟ يسرا :: انا ست متجوزه حرام عليك تفضحني ميدو :: مانا مش هفضحك .. انتي لو سمعتي كلامي كل اللي اطلبه منك كل الصور والفيديوهات اللي عندي هخفيهم يسرا :: يعني انت عايز فلوس ؟ ميدو :: فلوس ايه .. انا عايزك انتي .. ريم بصت ل اخوها وبوقها مفتوح وعيونها مبرقة عايز ماما ازاي ؟ انت مجنون ميدو :: مجنون ؟ واللي بتعمله ماما مع شريف ده اللي عاقل ريم :: لا مقولتش انها بتعمل الصح بس دي مامتك يا ميدو مينفعش تفكر فيها كدة ميدو :: وانتي اختي ونفع.. ولا منفعش بقلم / عادل المتميز ريم وطت وشها في الأرض وسكتت ميدو :: بقولك يا ريم .. ما تعمليلي كوباية شاي ريم بصت كدة له ورفعت حاجب شاي ؟! ماشي ريم اخدت الموبايل بتاعها وخرجت ميدو :: ها .. قولتي ايه يسرا :: مأنا مش عارفة انت عايز ايه ميدو :: اي طلب هطلبه منك مش هتقولي عليه لا يسرا عمالة تضرب بأيدها علي فخادها وعيونها مرغرة بالدموع والخوف مسيطر عليها ومش هتقدر تقولو لا علي اي حاجة يسرا :: حاضر ميدو:: طيب انا عايز اسألك كام سؤال بس عارف انك دلوقت مصدومة وخايفة وقلقانة مني انا هقفل دلوقت وهكلمك بعدين .. ماشي ميدو قفل مع مامته وفتح حسابها من عنده علشان كان قلقان تقول لشريف ونام ضهره ويسرا قامت واتسندت لغاية اوضتها وقفلت علي نفسها بالمفتاح .. وهات يا عياط .. طبعآ اي ست في اللحظة دي هيكون جواها شعور بالرعب والخوف من الفضيحة .. ومش عارفه الشخص اللي بيكلمها وهكر حسابها ده هيطلب منها ايه ريم عملت الشاي ودخلت علي اخوها ميدو :: اقفلي الباب وراكي ريم :: ماما بره والوقت لسة بدري ميدو :: لا متخفيش منها .. ماما دلوقت دماغها في المصيبة اللي هي فيها ريم دخلت وقفلت الباب وحطت الشاي علي الكومدينو وقعدت مش حرام عليك اللي بتعمله ده .. ماما زمانها ميتة من الخوف ميدو :: هيحصل ايه .. انا متأكد انها بس النهاردة ريم :: يا ميدو مينفعش ميدو :: هشششش .. وراح قايم وشد ريم عليه وحضنها واخد شفايفها بين شفايفة ريم حاولت تبعد عنه ونجحت انها تقوم .. ميدو مش وقته ميدو قام وراح شد ريم من ايدها مش وقتة ايه .. اومال امتي وقتة انا هايج ريم :: اوع ايدي يا ميدو لكن ميدو شد اختة من ايدها والأيد التانية مسكت بزازها .. وراح هاجم علي شفايفها .. بوسه طويلة وايده بتفعص بقوه في بزازها .. وريم شعرت بالهياج من طريقة تفعيص ايده ببزازها وبوسه شفايفة لشفايفها .. نزلت ايدها وراحت معاه عالسرير نامت ونام فوق منها وشفايفة لسة بتمص في شفايفها وايدها راحت حضناه من رقبته وزبه وقف علي كسها كانت لابسه شورت ابيض صغير وبضي نفس اللون ايده دخلت من تحت البضي والسنتيان وقفشت في بزازها وريم بتمص في لسان اخوها وهي فاتحة له رجليها .. علشان يحك زبه في كسها ميدو :: تعرفي انا نفسي في ايه ريم :: نفسك في ايه . ميدو :: انام مع ماما ريم اضايقت اوي من كلام ميدو ريم :: اوعي يا ميدو .. انا هخرج ميدو :: خلاص خلاص ..ريم :: طب نكني يلا انت سخنتني ميدو قام من علي اخته ونزل تحت رجليها رفعهم وبأيدو راح منزل الشورت بتاعها والأندر . وهي قلعت البضي والسنتيان ميدو قام وراح قفل باب الأوضة بتاعته بالمفتاح وخلع كل هدومة وطلع علي السرير جنب ريم ونزل بوس في شفايفها وتحت رقبتها وريم ايدها علي ضهرو بتمشي عليه نزل بشفايفة من رقبتها علي بزازها .. وبطرف لسانه راح علي حلمات بزازها اااااااه يا ميدو.. اااااااه .. ولعتني يخرب بيتك ميدو :: هما حلماتك واقفين اوي كدة ليه ريم :: عايزينك ترضعه ميدو بصباعة براحة وبقي بيحرك حلمات بزازها ونزل بشفايفة عليهم .. يمصهم براحة ريم ايدها نزلت علي كسها وبقت عمالة تدعك في كسها بصوابعها .. اححححححح.. احححححح.. كسي ولع يا ميدو.. قوم طفي ناري ميدو نزل بلسانه من بزازها علي بطنها لغايه ما وصل لكسها وريم فتحت له رجليها ورفعتهم لفوق وهي بتزوق دماغ ميدو بأيدها علشان يلحس كسها الممحون وهي بتحرك وسطها لفوق وبتحكة في شفايفة ااااااااووووووف . اووووووف .. الحس كسي .. الحسوووو .. اييييبي . ايييييي.. ايووووه ايووووووه .. حرك لسانك اووووي .. كسي .. كسي .. اووووووف . كسي يا ميدو ميدو ايده سانده فخاد ريم ولسانه طالع نازل علي كسها الهايج .. وحركات وسطها كانت مهيجاه اكتر عليها بقلم / عادل المتميز ميدو دخل لسانه جوه كس ريم اللي من هيجانها راحت شده من شعره وهي بتحك كسها فيه اوووي .. ودماغها اترفعت لفوق كسي .. كسي .. اووووف اوووف . قوووم دخل زبك فيا.. قوووم نكني مش قادرة. اوووووف .. اوووووف ميدو قام علي ركبه ودخل بين وراكها وبأيده حط زبه في كسها دخله يلا مش قادرة.. كسي بياكلني اووووي دخله كله في كسها وهو رافع رجليها علي كتفه وبقي عمال ينيك في كس ريم وهي بتنفخ من المتعة اوووووف.. اووووووف.. ايه ده .. ايه الجمال ده .. نكني .. نكني اوي ..كمان.. كمان يا ميدو كمااااااان ميدو :: مانا بنيكك اهووو ريم :: عاجبك كدة .. اختك بقت شرموطة اهووو.. نكها بقي بزبك .. نيك اختك يا ميدو .. نكها اووووي كلام ريم لميدو خلاه حاسس بهياج رهيب .. وزبه نفخ وبقي تخين اوي في كسها ريم :: احححححح اححححح زبك مالو بقي تخين اوووي كدة ليه اوووووف .. براحة .. برااحة يا ميدو ميدو ماسك ريم من بزازها عمال يفعص فيهم .. وزبه داخل خارج في كسك وهي بتتلوي وبتتشرمط تحت منه رفع رجل فوق اوووي والتانيه متنيه وبقي بينكها من الجنب بطريقة فيها احترافيه جميل ده .. جميل اوووي .. اووو اوووو .. اووووي . اوي يا ميدو ميدو :: عاجبك زبي ريم :: اوووووي .. تخين في كسي الصغنن .. ميدو :: بس كس حلو وواخد زبي ريم :: كس اختك احلي ولا كس حنين ميدو :: نعم .. انا مش بنيك حنين ريم :: اومال بتعملو ايه في الشقة اللي تحت .. اوووف اووووف .. هااا .. بتنكها صح ميدو :: انتي شوفتيها وهي بتدخل الشقة؟ ريم :: بطلت تنكني ليه ؟.. يلا .. نكني ياميدو ميدو :: انتي شوفتي حنين وهي بتدخل الشقة اللي تحت امتي ريم :: نكني طيب ... نكني ... اووووووف ... مش عايزة زبك يبطل ينيك فيا.. هقولك .. ميدو رجع ينيك اخته ريم ::: اوي يا ميدو .. دخله فيا اووووي .. . ايووووه .. ايوووووه ..كماااان .. افعصني تحتك .. افشخ كسي .. عايزه زبك يقطع كسي ميدو :: ردي طيب .. امتي شوفتي حنين داخلة الشقة ريم :: يوم مانزلت اشتري چيبة . شوفتها وانا طالعة.. اي اي .. اااااه.. ااااااااه ميدو عمال يرزع زبه في كس ريم ريم :: ميدو . قوم حطه في طيزي وجيب لبنك فيها ميدو شال زبه من طيز ريم اللي قامت وراحت نازلة بوشها علي المرتبة وفردت ايدها اللاتنين قدامها .. ورفعت له طيزها علشان يدخل فيها زبه ميدو مسكها من طيازها وقرب منها بزبه وحط الراس علي خرم طيزها ريم :: قوم هات ازازة الزيت بتاعة شعري من عالتسريحة ميدو بص عالتسريحة .. وراح قايم جايب ازازة الزيت ودلق منها علي خرم طيز ريم . ودعك راس زبه وقفل الأزازه وحطها جنبه وبدأ يمشي زبه علي خرم طيزها وعلي كسها وريم بتوحوح من المتعة .. وراحت بأيدها فتحت له طيزها يلا دخل زبك في طيزي .. يلا يا ميدو ميدو حط راس زبه علي خرم طيزها ومع زفلطة الزيت ونزوله بجسمه علي زبه وطيزها بدأت طيز ريم تفتح وتاخد زب اخوها احححححححح.. اححححححح حلووووو اووووووووي .. ايوووووه كدة يا ميدووو.. زبك دخل في طيزي ... نكني براحة .. ميدو ساند بأيدو علي طيز ريم وعمال يدخل زبه فيها ويسحبه براحة اووووف .. اووووووف .. زبك حلوووو .. اوووووي كمان .. كمان يا ميدو ميدو قام وهو حاطط ايده علي راس ريم وبدأ يرزع زبه في طيزها بقوة .. وريم تحت منه مسكت الملاية بتعضها بسنانها . زب ميدو بدأ يوجعها وهو بيرزعة فيها وايده ملكبشة في الملايه فضل ميدو ينيك بسرعة في طيز ريم لغاية مارح زاقق زبه كله جواها ونزل بجسمة عليها وهي بتنام وجسمه فوقها نايم عليها وجاب لبنة في طيزها اعصابها سابت وحطت ايدها علي وشها وغمضت عنيها .. ولسة زب اخوها بينفض نفض في طيزها وبينزل لبنه بعد لحظات شال زبه من طيزها ونام علي ضهره جنبها ريم قامت بعد دقايق .. لبست هدومها وميدو لبس هدومة .. وخرجت كانت الساعة عشرة بالليل ويسرا مخرجتش من اوضتها فات يومين ويسرا مرعوبه وخايفة وميدو مكلمهاش نهائي .. وكل ما تيجي ليها اشعار رساله .. تبص بسرعة وهي خايفة .. ده غير انها كل دقيقتين تلاتة تروح للحساب المجهولة اللي كلمها وتدخل صفحتة عايزة تشوفة فتح ولا لا نزل بوست ولا لا وفي اليوم التالت الساعة 12 بالليل كانت بتكلم شريف ولسة هتحكي له يدوب بعتت له وبتقوله شريف :: فيه حاجة عايزة اقولك عليها راح ميدو بسرعة اخد اسكرين من تليفونة للمحادثة وفتح حسابه الجديد وبعت الرسالة ليها وهددها لو جابت سيرة تهكير حسابها له هيفضحها وراح باعت ليها فيديو من بتوعها وهي بتلعب في كسها يسرا بعتت له وهي بتحلف انها هتسمع كلامه ومش هتقول لحد خالص بس مينزلش اي حاجة عالنت ميدو كان مبسوط ان مامتة اخيرا هتعمل كل اللي هيطلبه منها . وبدأ يفكر يطلب منها ايه ويستمتع بيها بقلم / عادل المتميز في المقابل ريم في اوضتها مشغلة فيديوهات مستر شريف اللي نزلتها كلها علي تليفونها .. ومنظر زبه بقي مرسوم في مخيلتها وبقت بتتخيل نفسها وهي بتلعب في في زبه وهو بيديها الدرس .. ومش بس كدة .. دي بقت بتتمتني تكون تحت منه وبينكها زي ما بينيك مامتها وبدأت تفكر ليه هي كمان متستمتعش بيه وتدوق زبه زي مامتها وفكرت تعمل حساب فيك هي كمان عالفيس وتلاغي بيه مستر شريف عملت الحساب لكن مكنش عندها الشجاعة انها تبعت رسالة لمستر شريف علي الجانب الأخر ميدو في اللاوضة بيشوف مامتة هترد تقول ايه لمستر شريف بعد ما نبه عليها متجبش سيرة ومستر شريف بعتلها شريف :: عايزة تقولي ايه يسرا :: لا مفيش ده سؤال بس عادي عن البنت شريف :: ريم ؟ مالها يسرا :: كنت هسألك هي كويسة معاك .. اصلي حاسة انها مش بتذاكر زي الأول شريف :: لا بالعكس دي مستواها كويس جدآ وشاطرة يسرا :: طب كويس شريف :: مالك ؟ يسرا :: مالي ؟ شريف :: مش عارف .. بقالك يومين مش بتتكلمي معايا . ودلوقت حاسس اني مش واحشك زي الأول .. ولا حتي بعتيلي صور ليكي زي ما متعودين يسرا :: مأنت عارف موضوع رجلي شريف :: يعني هو ده بس يسرا :: ايوة هيكون في ايه شريف :: بتمني يكون كدة فعلا يسرا :: طب انا هقفل علشان تعبانة فعلا ميدو بسرعة دخل علي حسابه الفيك وبعتلها ميدو :: علي فكرة انا مش عايزك تتغيري .. عايز كل حاجة تمشي طبيعي يسرا مش عارفة محمد ده جالها من اي مصيبة ومش عارفة هو عايز منها ايه بالظبط .. فضلت باصة في الرسالة ومش عارفة ترد عليه بأيه ميدو :: مش بتردي عليا ليه ؟ .. انا عايز اتكلم معاكي ممكن يسرا :: انت عايز مني ايه .. قولي ميدو :: مأنا قولتلك .. انا عايزك انتي يسرا :: يعني ايه عايزني دي؟ ميدو :: طب صوري ليا بزازك يسرا لطمت علي وشها وعيونها مرغرغة بالدموع .. وعماله تضرب بأيدها علي المرتبه وراحت رامية التليفون اللي في ايدها عالحيطة نزل علي الأرض جاب شاشة واتكسر وراحت في هسترية عياط ميدو فضل مستني امه ترد عليه لكنها مردتش وتاني يوم ماقمتش تصحيهم عالمدرسة زي ما متعودة ميدو قام عالساعة عشرة مستغرب ان مامتة اول مرة تروح عليها نوم خرج لقي ريم قاعده في الصالة وبتفطر ميدو :: صباح الخير يا ريم ريم :: صباح النور ميدو :: هي ماما مصحتناش الصبح ليه ريم :: مش عارفة انا قومت من النوم وفوجئت بالساعة وخبطت علي ماما ردت عليا من جوه انها تعبانة ومش قادرة تقوم . وقافلة علي نفسها بالمفتاح مش عايزة تفتح ميدو :: غريبة ريم :: شكل اللي عملتة امبارح هو السبب ميدو حط صباعة علي بوقة وهو بيشاور ليها تسكت .. هششششش ميدو راح مخبط علي مامتة ماما .. ماما يسرا :: عايز ايه يا ميدو ميد.:: انتي تعبانة ولا ايه يسرا :: اه شوية كدة ميدو :: طب افتحي عايز اطمن عليكي يسرا قامت ولمت التليفون من الأرض وحطتة عالتسريحة وفتحت الباب ميدو :: مالك فيكي ايه يسرا :: مفيش .. مصدعة شوية ميدو لمح التليفون مكسور علي التسريحة ايه ده ايه اللي كسر التليفون كدة يسرا :: مفيش وقع من ايدي امبارح ميدو :: وقعة ايه دي اللي تكسرو كدة .. ده دايس عليه عربية يسرا :: اهو نصيبة كدة ريم دخلت لمامتها .. ايه يا حبيبتي عاملة ايه يسرا :: كويس .. اعملي فطار ل اخوكي ريم :: طب مش هتفطري معانا يسرا :: لا انا مش جعانة . يلا سبوني كدة لوحدي ريم وهي خارجة شافت التليفون ايه ده يا ماما.. ايه اللي جري للتليفون يسرا :: يوووه بقي .. اتفضلي اخرجي ياريم انا دماغي مش مستحملة بقلم / عادل المتميز ريم خرجت وهي بتبص لميدو وقفلت الباب وراها ماما لو جري ليها حاجة هتكون انت السبب ميدو مفتحش بوقة وراح علي اوضتة ريم :: ايه مش هتفطر انت كمان ميدو :: مش هتنيل دلوقت ميدو دخل الأوضة بتاعتة وهو صعبان عليه منظر مامتة والخوف اللي كان باين علي وشها وحس انه ندم علي اللي عمله .. وكمان عرف قد ايه هو جه عليها لما شاف تليفونها مكسور وقرر انه مش هيكلمها تاني ويقفل حوار صفحة محمد اللي بيهددها بيه ده مر يومين وتليفون يسرا بايظ وكل ماحد يتصل بيها ميعرفش يوصل ليها لغاية ما في اليوم التالت قبل الشغل ما يخلص وليد عدي علي فاطمة وطلب منها تروح تزور يسرا في البيت وتشوف ليه تليفونها مقفول فاطمة في الاول مكنتش عايزة تروح علشان ما بتصدق تروح البيت بعد الشغل لكن محايلة وليد عليها خلاها توافق .. وقالها تطمنيني من هناك عليها وفعلا فاطمة بعد ما خلصت شغل راحت علي بيت يسرا . فاطمة :: ايه يابنتي عاملة ايه يسرا :: تمام يا فاطمة انتي عاملة ايه وجوزك وبنتك ملوكة فاطمة :: كلنا تمام ريم :: ازيك يا طنط عاملة ايه فاطمة :: تمام .. ازبك انتي ياريم .. عاملة ايه ياحبيبتي ريم :: كويسة فاطمة :: ايه اخبار المذاكرة والمدرسة ريم :: تمام اهو ماشي الحال يسرا :: شوفي طنط فاطمة تشرب ايه فاطمة :: لا ياحبيبتي مش هقدر و**** ريم :: لا يا طنط ميصحش كدة. لازم تشربي حاجة فاطمة :: خلاص يبقي كوباية شاي سكر زيادة يسرا :: وانا اعمليلي كوباية شاي فاطمة :: تليفونك ماله صحيح . بقالنا يومين انا و وليد نتصل علشان نطمن عليكي مقفول يسرا :: التليفون وقع مني واتكسر وحتي خليت ميدو ياخدو الصيانة قالو مش هينفع تاني فاطمة :: اه علشان كدة . ده حتي وليد قلقان عليكي وفضل يزن علي وداني النهاردة علشان اجيلك .. كويس اتصل عليه واطمنة يسرا :: وليد بصراحة يعني يشكر حتي الفلوس اللي دفعها ليا في المستشفي مرديش ياخدها وانتي مش عايزة تقولي هو دفع كام فاطمة :: ياستي انا مكنتش معاه في المستشفي وبجد معرفش يومها هو دفع كام الو ايوة يا وليد انا اهو عند يسرا وهي كويسة اطمن لا تليفونها اتكسر للاسف اه اهي خدها معاك تطمنك بنفسها يسرا :: الو انا تمام و****ي .. لا لا انا بخير.. و****ي تليفوني اتكسر وجاب شاشة ومعدش ينفع حتي يتصلح **** يخليك يا وليد .. متحرمش منك **** لا انا بخير و****ي متقلقش عليا في رعايه **** .. سلام ريم :: الشاي يا طنط .. فاطمة :: تسلم ايدك ريم حطت الشاي عالترابيزة قدام فاطمة ومامتها فاطمة :: انتي بقي اليومين دول تاخدي بالك من مامتك .. اديكي شايفة اهو مش قادرة تقف علي رجليها ريم :: انا ماما في عنيا اكيد يسرا :: بصراحة مش بتخليني اعمل حاجة فاطمة :: اه طبعآ ماهي بقت عروسة اهي يسرا :: **** يخليها و**** بدعي ليها مريحة قلبي فاطمة بعد ما شربت الشاي راحت قايمة . طيب يا حبيبتي انا همشي عايزة حاجة يسرا :: يابنتي استني ناكل لقمة مع بعض فاطمة :: لا يا حبيبتي انا محمد جوزي مش بيتغدي غير لما اروح يسرا :: **** يخليكم لبعض فاطمة :: تسلمي ياقلبي.. يلا بالأذن انا ....... ريم :: عارف يا عادل ان وليد بعد ما عرف ان تليفون ماما اتكسر عمل ايه انا :: ايه ؟ ريم :: راح تاني يوم بعد الشغل لقيناه عندنا بيرن الجرس وفتحت الباب لقيتة في وشي ومعاه شنطة صغيرة وكانت ماما يومها نايمة في اوضتها دخلته وعملت له العصير وصحيت ماما اللي استغربت هو ليه جه مع انه اطمن عليها بالتليفون قبلها بيوم وماما لبست وخرجت سلمت عليه وقعدت معاه وانا طبعا سبتهم ودخلت اوضتي وبعد ما مشي لقيت ماما بتفرجني علي التليفون الجديد اللي اشتراه ليها.. ونبهت عليا ان مجبش سيرة التليفون ده لبابا لما يكلمنا وقالت انها هترد تمنة في اي مناسبة جاية بهدية وان لو بابا عرف ممكن يعمل مشكلة تداركت كلامها بصراحة وقولت ليهل متخفيش بس عارف ياعادل انا يومها شفت فرحة في عيون ماما عمري ما شفتها قبل كدة مش علشان الموبايل الجديد كان حديث في وقتها وكان غالي .. بس علشان حست ان فيه حد مهتم بيها للدرجادي .. يمكن مستر شريف مهتمش لما تليفونها اتقفل يومين وحتي كان فيه ميعاد للدرس يومها ومجاش ماما حبت اهتمام وليد بيها .. سؤاله عنها .. واصرارة علي ان فاطمة تيجي تزورها وتطمنة عليها ومستحملش انه يقعد يومين من غير ما يطمن عليها .. وعلشان ميفضلش في القلق ده جبلها تليفون احدث حاجة ماما طبعا رفضت التليفون لكن وليد حلف ما هياخدو وان التليفون هدية منه ليها ولما لقي مامة مصرة قام ومشي حتي من غير ما يكمل كوباية العصير انا :: اه راجل جنتل مان ريم :: تصرفاتة خلت ماما تبتدي تفكر فيه .. بس موضوع اخويا والحوار اللي كان عاملة عليها بتاع الهكر كان مخليها مش بتفكر في حد تاني انا :: طب ومفتحتش حساب الفيس علي التليفون الجديد ريم :: في الأول لا . وخلتني اعمل ليها حساب فيس جديد وطبعا كانت ناوية خلاص متفتحتش الحساب القديم لكن خوفها من الحساب اللي كان بيهددها انه ينشر صورها والفيديوهات علي النت .. خلاها تدخل الحساب علي التليفون الجديد ورجعت للقلق والخوف مع كل اشعار رساله يجيلها انا :: واخوكي مكلمهاش ريم :: اخويا كان ناوي ينسي الحوار ده .. لكن اخويا لما الشهوة تسيطر عليه كان بيعمل اي حاجة قصاد انه يلبي نداء شهوتة انا :: يعني رجع يبتزها ريم :: اه رجع وبقي بيطلب منها فيديوهات ليها وهي بدخل خيارة في كسها وكانت بتعمل كدة من الخوف .. وكان بينام معاها شات كتابي ومكنش يقدر يكلمها صوت انا :: اه بس كان بينيك امه شات حتي لو كتابي بقلم / عادل المتميز ريم :: وكان بيبعتلها صور زبه ريم :: كان بيصور زبه ويبعتة عليها ويخليها تتخيل انها بتتناك منه انا :: ايوة ازاي بردو ماهو كدة ممكن معالم الأوضة تبان في الصورة وتعرف انه ميدو ريم :: لا ماهو كان بيخفي معالم الأوضة خالص ببرنامج علي تليفونة .. بحيث زبه بس وجسمة اللي يظهر ليها انا :: اه فهمت ... طيب ومامتك كانت مبسوطة بالوضع ده ريم :: ماما مكنش قدامها حل تاني كان لازم توافق علي اي حاجة اخويا يطلبها علشان متتفضحش انا :: طب وانتي لما كنتي بتشوفي الكلام ده .. اخوكي بينيك امك كتابي .. وقبلها امك كانت بتتناك من المدرس بتاعك .. متأثرتيش سلبي ريم :: طبعآ وبقيت بسببهم علي اول طريق الأنحراف.. انت مش متخيل احساسي وانا شايفة اخويا وهو بيبعت بتاعة لماما وبيخليها تتخيل وهي بتمصة وهي قاعدة عليه.. حسيت قد ايه احنا عيلة رخصية واتخلق جوايا اني زي ماما .. شرموطة .. واني لازم اتناك من اي زب انا :: لا كدة الموضوع هيكبر مننا ريم :: هههههههه خليه يكبر .. اموت انا في قلة الأدب انا :: طب عملتي ايه ريم :: اول حاجة قررت اعملها اني لازم اتناك من مستر شريف وبكدة يكون الجزء التاسع خلص من قصة .. انثي ضائعة في بحر المتعة الي اللقاء في الجزء العاشر والأخير من السلسلة الأولي السلسلة الأولي انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ........ الجزء العاشر والأخير ............... ميدو :: مساء الخير يسرا :: مساء النور ميدو :: اخبار رجلك ايه النهاردة يسرا :: كويسة ميدو :: هتنزلي شغلك امتي ؟ يسرا :: هروح كمان يومين اكشف واشوف الدكتور هيقولي ايه ميدو :: يعني بتقدري دلوقت تمشي عليها يسرا :: يعني .. احسن من الأول ميدو :: طب فاضية نتكلم شوية الليلة انا حابب احكي معاكي شوية عن حياتك يسرا :: مش هتقولي مين انت وليه انا بالذات اللي اخترت تهكر حسابي ميدو :: انا زي ما قولت ليكي قبل كدة اسمي محمد 45 سنة اصلا شغلي مبرمج كمبيوتر وعايش بالكويت من خمس سنين .. متجوز ومعايا ولدين يسرا :: **** يخلي .. بس بردو عايزة اعرف ليه انا ميدو :: هو بصراحة مش انتي بس اللي اخترقت حسابها . انا اخترقت كتير لكن انتي الوحيدة اللي حبيت اتكلم معاها وكمان بصراحة جسمك عجبني اووي يسرا :: يا سلام .. وانت بقي ليه بتدي نفسك الحق تدخل علي حسابات مش بتاعتك ميدو :: مانتي مدية نفسك الحق في حد مش بتاعك .. ولا انا غلطان يسرا سكتت ومعرفتش ترد ميدو :: علي فكرة مش قصدي اكسفك .. وتعالي نتفق اتفاق وانا اوعدك هكون عند وعدي يسرا :: وعد ايه ميدو :: بصي يا ستي خلينا نتكلم مع بعض كأصحاب لمدة اسبوع مش كاواحدة خايفة من واحد بيهددها .. وياستي اوعدك بعد الأسبوع ده لو انتي حبيتي متتكلميش تاني معايا انا هبعد خالص عنك ولا كأني اعرفك يسرا :: طب وصوري وفيديوهاتي اللي عندك .. واضمن منين انك متدخلش تاني حسابي.. وكمان اضمن منين انك متستغلش دول بعدين ميدو :: انا هوعدك يسرا :: وانا المفروض اصدق وعدك صح؟ ميدو :: ماهو مفيش حل تاني قدامك يسرا :: لا فيه ميدو :: ايه هو يسرا :: لو انت صادق وفعلا مش ناوي تبتزني .. تتصور انت كمان عريان وبوشك وتبعتلي .. علشان اضمن لو فكرت تفضحني تخاف وتعمل حسابك ميدو :: واذا انتي صورك ومقاطعك نزلت عن طريق اي حد تاني غيري ولو عن طريق العشيق الولهان بتاعتك انتي تفضحيني انسي .. ولو مش حابة الأتفاق ده بدون ضمنات براحتك يسرا :: معناها اني عمري ما هأمن ليك وانت هتفضل طول عمرك تبتزني .. او بمعني اصح هفضل تحت رحمتك طول الوقت ميدو :: طيب ما علينا .. براحتك ممكن اسألك كام سؤال يسرا :: اه طبعا .. مأنت تسأل براحتك وانا مجبرة اجاوب ميدو :: ماشي .. انتي ليه خونتي جوزك؟ يسرا سكتت شوية وكل ما تكتب تمسح اللي بتكتبه وميدو قاعد مستني بفارغ الصبر يشوف كلام ورد مامتة يسرا :: هو سؤال صعب بس هجاوبك انا جوزي مسافر بقاله سنين ويدوب بينزل كل سنة اسبوعين وانا طول السنة مطحونة ما بين تربية اولادي ومابين شغل البيت وبين شغلي .. ست حاسة طول الوقت بالضغوط والحرمان .. مفيش كلمة حلوة .. مفيش اهتمام مفيش حتي حد البس له قميص نوم واتزوق له .. كل دي مشاعر كنت حاسة اني مفتقداها ولما اتعرفت علي شريف وكنت بشوف نظراتة ليا حسيت انه صحي حاجات كتير جوايا.. في الأول حاولت احارب مشاعري دي لكني فوجئت بأهتمامة بيا واتصاله المستمر وبقي محاوطني من كل ناحيه .. من الفيس ومن مكالمات ومن دروس لبنتي وطبعا في الأول كان بحجة بنتي ميدو:: اه فهمت .. يعني الحرمان الجنسي يسرا :: لا مش الجنسي .. الجنسي ده جه بعدين لكن حرمان من اهتمام ومشاعر ميدو :: طب ممكن اعرف ازاي بقي فيه بينكم جنس يسرا :: الجنس مجاش غير محاولات كتير جدآ منه عن طريق المكالمات بينا .. طبعا بعد ماعرف يخليني اتعلق بيه بقي بيلمح ليا انه بيحلم بيا ولما كنت اسأله حلمت بيا ازاي في الأول كان بيقولي مينفعش اقولك فبدات افهم طبعآ نوع الاحلام .. ومرة يقولي جسمك النهارده كان عامل ازاي في البنطلون ده .. او في الجلبية دي شوية شوية بقي جريئ معايا في الكلام... وانا لاني كنت محرومة كنت غصب عني بتجاوب معاه وكلامة وطريقتة كانت بتخليني اتجاوب معاه .. لغاية ما شوية شوية بقي كلامة معايا بقي بالمسميات ميدو :: ازاي مش فاهم يسرا :: يعني بيقول كل حاجة بأسمها ميدو :: زي كسك وبزازك .. كدة يسرا :: ايوة ميدو :: اللي انا فهمتة من الرسايل اللي بينكم انه بيجيلك البيت بالليل.. في شقتك .. وانتي عندك بنت وولد .. مخوفتيش حد منهم يشوفه وهو داخل او خارج ؟ واشمعني في شقتك يسرا :: بصراحة علشان انا كنت خايفة في الأول اولا طول عمري بخاف اخرج مع حد او اروح اي مكان مع حد غير اولادي وجوزي بحس ان كل الناس بتشوفني دي اول حاجة .. تاني حاجة بصراحة عمري ما كنت بعت لشريف صور لجسمي في الأول بوشي يعني كنت ببعت له صورة مثلا لجسمي لكن كنت بكون حريصة مفيش حاجة تبان فيها من معالم الشقة .. وكنت خايفة جدآ منه في الأول .. وسواس كان بيقولي انه هيركب ليا كاميرات لو روحت له وهيستغل ده بقلم عادل المتميز ميدو :: علشان كدة بتتقابلو في شقتك يسرا :: اه .. لكن مع الوقت بقيت مش بطمن مع حد غير معاه .. وبقيت بعمل اي حاجة يطلبها مني الا انه يقابلني بره.. لان خوفي من الناس عمره ما راح ميدو :: طب ومش خايفة من عيالك يشوفوه وهو داخل او وهو خارج يسرا :: بص انا مش بقابله غير بالليل خالص ويوم الخميس علشان اطمن ان اولا عيالي يكون كل واحد منهم في اوضتهم .. وثانيا يكون بكره اجازة من الشغل والمدرسة اول حاجة بعملها بطفي انوار الشقة كلها قبل ما يطلع .. وبعدين بفتح باب الشقة واكون سايبة اوضة نومي مفتوحة واكون مستنياه في الصاله وهو مستني تحت في عربيتة ابعتله رساله يطلع ويدخل علي اوضة نومي وانا اقفل باب الشقة وبعدين اروح الأوضة بتاعتي ميدو :: ولما يجي يمشي طبعا بتخرجي تأمني الدنيا .. وتفتحي باب الشقة له وبعدين هو يمشي يسرا:: ايوة ميدو :: تمام .. فهمت..... ممكن تصوري ليا بزازها وتكتبي عليهم اسمي.. ولا اقولك انا بيدلعوني ميدو .. اكتبي عليهم ميدو يسرا :: حاضر .. لحظة ميدو :: طب استني ممكن تكتبي عليهم بقلم الكحل .. شرموطة ميدو يسرا ::لا الكلمة دي لا ميدو :: ليه يسرا :: انا مش شرموطة ميدو :: طيب خلاص وحقك عليا اكتبي ميدو . بس علي بزازك وكسك يسرا :: حاضر يسرا قلعت هدومها وكتبت علي بزازها وكسها ميدو وصورتهم وبعتتهم لميدو ميدو :: اووووووف .. مكنتش اعرف ان اسمي حلو كدة.. تعرفي انا نفسي انزل مصر علشان ابوس كس ده وامص بزاز يسرا ساكتة مش عارفة تقول ايه ميدو :: ايه .. مش نفسك تشوفي زبي وهو واقف علي صور بزازك وكسك يسرا بردو ساكتة ميدو :: هتفضلي ساكتة علي طول يسرا :: يا محمد لاحظ انك بتخليني اعمل الحاجات دي غصب عني وانا من جوايا مش راضية علي اللي بعملة ميدو :: طب اعتبريني شريف يسرا :: بالتهديد ؟ لا ميدو :: مانا قولتلك خلينا اسبوع كأننا صحاب واذا معجبكيش الوضع كأننا منعرفش بعض يسرا :: بردو كله بالتهديد. ميدو :: عارفة انا نفسي في ايه نفسي ادخل علي كسك دلوقت الحسه واشبع منه .... ممكن طب تتخيلي معايا ومش لازم تردي يسرا :: مش قدامي غير اقولك حاضر طبعآ ميدو :: طب ممكن تجيبي الخيارة ولما انيكك تحطيها في كسك يسرا :: حاضر يا محمد ميدو :: انا بتخيل نفسي نزلت اجازة مصر وانا جايلك الشقة بالليل زي ما بتحبي وتكوني في اليوم ده لابسة روب فوق قميص نوم ابيض وتحت لابسه كلوت فتلة من ورا وقدام فراشة شبكة مغطيه كسك .. والسنتيان شفاف وحلمات بزازك باينين منه هدخل من الشقة عالأوضة بتاعتك وانتي تيجي ورايا وتقفلي علينا باب الأوضة وانا اخدك في حضني اوووي واشم ريحتك وانتي ما ايدك علي خدودي وشفايفك تلمس شفايفي نبوس بعض بوسه طويله .. ولسانك يدخل بين شفايفي امصه وايدي تتحرك علي ضهرك وتنزل علي طيزك.... يسرا يسرا :: نعم يا محمد ميدو :: متخيل طيزك طريه اوووي.. وزبي وقف اوي عليكي .. يسرا :: كمل يا محمد ميدو :: ايدي بتتمشي علي طيزك وزبي وقف عليكي ولمس تحت بطنك... وكان عايز يدخل جواكي انتي حسيتي بزبي وهو واقف علي كسك . روحتي فتحتي الروب وايدك من تحت راحت علي زبي اللي كان واقف ومشدود عليكي تحت البنطلون ايدك ماسكة فيه اووي وانا شفايفي راحت لتحت رقبتك ببوسها وهايج اوي عليكي يا ماما ممكن ادلعك بماما يسرا :: اشمعني !؟ ميدو :: علشان انا بقول لمراتي يا ماما وانا بتخيلك مراتي مش عشيقتي .. ممكن اندهلك بماما ؟ يسرا :: ماشي . زي ما تحب ميدو :: ماما عارفة انا نفسي في ايه يسرا :: ايه ؟؟ ميدو :: نفسي تتخيلي معايا وانتي بتنزلي علي ركبك قدامي وبتفكي حزام بنطلوني وزرار البنطلون . وعيونك بتبص في عيني وانتي بتنزلي السوستة .. وايدك بتدخل جوه البنطلون وتحت البوكسر.. وبطلع زبي .. نفسي تتخيلي وانتي بتقربي منه وبتاخديه في بوقك وتمصيه براحه .. وانا احط ايدي علي دماغك وارجع بضهرا لورا وبديكي زبي علشان تشبعي منه مص .. شفايفك حلوة اوي يا ماما علي زبي .. ارضعي زبي اووووي .. وبعدها انزلي بشفايفك ولسانك علي بيضاني.. الحسيهم وانا هقلع بنطلوني خالص وانتي ايدك تمسكني من طيزي وتدخلي زبي كله في بوقك .. واتمصي زبي وانتي بطلعيه .. وترجعيه تدخليه بشويش في بوقك بعده ما تمصي زبي وتلحسي بيضاني بلسانك .. تقومي وتقلعي الأندر .. وتطلعي عالسرير .. وتفتحي رجليكي وانتي بصالي . وبتخبطي بصواعك علي كسك علشان انا اجي الحسه ليكي هاجي وادخل بين فخادك .. واشد الكلوت بتاعك علي جنب وادخل عليه بشفايفي.. ابوسه بوسه رقيقة .. واطلع لساني وامشيه علي كسك .. وانتي تروحي نايمة علي ضهرك وتفتحي ليا رجلك اوي.. وانا مجنون بكسك يا ماما .. ريحته مهيحاني اوي . وادخل لساني بين شفرات كسك .. امشيه براحة اووووي وانتي تقومي براسك وتزوقي كسك عليا .. وايدك تنزل علي راسي وتحركي وسطك حركات دائرية علي شفايفي.... ماما يسرا يسرا بدأت فعلا تتخيل كلام ميدو وهي متخيلاه شخص ضخم الجسم... نعم يا محمد ميدو :: عايز ادخل زبي في كسك عايز انيكك واغرز زبي كله جواكي يلا افتحيلي رجلك علشان هدخل بينهم واحط زبي علي كسك وادخله براحة و واحدة واحدة لغاية ما يبقي كله في كسك هفضل انيكك واشبع زبي من كسك السخن بقلم عادل المتميز وبعدها هطلعة واخليكي تنامي علي ايدك وركبك وانتي مدياني ضهرك وهاجي من وراكي وانزل بزبي واحطه في كسك من ورا واروح مدخله يسرا :: محمد انا تعبت .. ارحمني ميدو :: هدخل زبي كله في كسك وانا ماسكك من وسط واسحب زبي براحه وارجع ادخله كله جوه كسك .. هنيكك بالوضع ده كتير وبراحة .. وبعدين هسند بأيدي علي ضهرك وانتي هتنامي براسك علي المرتبة . وترفعي ليا وسطك وطيزك اكتر علشان يبقي زبي كله في كسك وابدأ انيكك بقوه يسرا :: محمد .. حرام عليك بجد .. اعصابي باظت ميدو :: حطي الخيارة في كسك عايزك تتخيلي زبي هو اللي جواكي يسرا :: حطاها .. ارحمني مش قادرة باب اوضة نوم يسرا خبط وهي هايجة ونايمة عالسريرة بتنيك كسها بالخيارة يسرا :: مين ريم :: خالتو سعاد بره يا ماما يسرا :: طيب يا حبيبيتي انا طالعة يسرا :: معلش يا محمد جالي ضيوف انا مضطرة اقفل يسرا لبست هدومها وسرحت شعرها وخرجت يسرا :: ازيك يا سعاد سعاد :: ايه عاملة ايه النهاردة.. معلش معرفتش انزلك من الصبح علي ما خلصت الاكل يسرا :: كويسة يا اختي .. انتي عامله ايه سعاد :: تمام يا حبيبتي ... عاملة ايه يا ريم في المدرسة ريم :: كويسة ياوخالتو.. اومال حنين منزلتش ليه سعاد :: بتخلص واجبها وهتنزل ميدو اتصل بحنين لما عرف ان خالتو عندهم لكن ريم كانت بتكنسل عليه ميدو راح باعتلها رسالة... ايه مش بتردي ليه ؟ حنين :: اخويا هيثم جنبي مش هينفع ارد عليك ميدو :: طب ما تنزلي الشقة بتاعتنا .. عايز اشوفك وبالمرة مامتك هنا عندنا حنين :: لا مش هينفع .. هيثم هنا وماما عارفة اني هنزل اقعد مع خالتي شوية ميدو :: ماشي انا هلبس وانزل بقي حنين :: هتروح فين ميدو :: هتصل بأخوكي وهاخدو ونروح نقابل جاسر ونقعد علي اي كافية شوية حنين :: ماشي يا حبيبي.. اوعي حد يعاكسك وانت ماشي ميدو :: ماشي ياختي .. علي اساس اني مز اوي حنين :: طبعا مز يا حبيبي ميدو :: قلبي انتي .. سلام بقي بقلم عادل المتميز بعد يومين ريم رجعت من المدرسة غيرت هدومها ودخلت لبست ترنج بيتي واكلت لقمة عالسريع قبل ميعاد درس مستر شريف يسرا كانت بدأت تقف علي رجليها وبتزوق زقة خفيفة وهي بتمشي كانت قبل ميعاد الدرس واقفة في المطبخ بتغسل كام طبق وميدو رجع من المدرسة دخل ينام شوية جرس الباب ضرب وريم راحت فتحت الباب وبدأت زمايلها يجوا واحدة ورا واحدة ومستر شريف جه بعد ميعاده بتلت ساعة ريم راحت فتحت له الباب مستر شريف :: مساء يا رورا ريم :: مساء الخير يا مستر.. اتفضل مستر شريف :: الكل جه ؟ ريم :: ايوة يا مستر ريم فضلت واقف قدام مستر شريف لغاية ما دخل من الباب وقلع الجزمة وحطها في الجزامة وعيونها علي زبه مستر شريف دخل الصاله وسلم علي البنات وبدأ في اعطاء لهم الدرس ريم قاعده علي الكرسي اللي جنب منه وتركيزها كله مكنش في الشرح بتاعة كانت بتفكر تعمل ايه علشان تلفت نظر مستر شريف شوية دخلت يسرا .. ازيك يا مستر شريف مستر شريف :: ازيك يا مدام يسرا عاملة ايه دلوقت يسرا :: اهو احسن بكتير نحمد **** تعالي يا ريم خدي العصير من المطبخ لمستر شريف ريم قامت وراحت المطبخ وحطت العصير لمستر شريف ويسرا دخلت اوضتها ريم طول ما هي قاعدة بقت كل شوية تحك رجليها في رجل مستر شريف .. ومرة توقع القلم في الأرض علشان تنزل تبص علي زب المستر وهو قاعد مستر شريف لاحظ ان ريم مش في طبيعتها وعمالة تفرك وكل شوية تخبط رجليها في رجليه وكل شوية قلم يقع تنزل تجيبة مسطرة وكدة مستر شريف وهو مبتسم :: ايه يا ريم انتي ملبوسة النهاردة ولا ايه ريم :: ليه يا مستر مستر شريف :: خيلتيني في ايه ؟ ريم :: مفيش يا مستر طول الحصة ريم مش مركزة ولما خلاص الحصة علي وشك مستر شريف متعود يسألهم اسئلة بناء علي الشرح اللي شرحه وطبعا ريم ولا كانت فاهمة حاجة مستر شريف :: انتي مالك النهاردة ؟.. طول الحصة مش مركزة معايا ريم :: مفيش يا مستر مستر شريف :: اومال مالك ؟. بصي انا كدة خلصت .. يلا يابنات انتو خلاص كدة .. وانتي انا هقعد معاكي نص ساعة اشرحلك اللي انتي مكنتيش مركزة معايا فيه ريم :: ماشي يا مستر مستر شريف :: نيجي بقي نشرح من اول الدرس مستر شريف بيشرح وريم بتحاول تبين انها مركزة معاه لكن دماغها بتسوحها انها تلمس زب مستر شريف وقبل ما تاخد القرار كانت يسرا داخلة عليهم بعد ما غيرت ولبست جلبية غير اللي كانت واقفة بيها في المطبخ يسرا :: ايه ده هما البنات راحو فين مستر شريف :: خلصو الحصة ومشيوا.. وانا قعدت مع ريم نص ساعة زيادة يسرا :: غريبة ؟ ليه ؟ مستر شريف :: مكنتش مركزة معايا وانا صعب عليا انزل من غير ما اشرحلها الدرس تاني يسرا :: ليه كدة ياريم ؟ دي اول مرة يا حبيبتي ريم :: معلش يا ماما اصلي مصدعة شوية مستر شريف :: حيث كدة بقي يبقي شرحي النهاردة بردو مش هيجيب نتيجة انا بعد بكرة معنديش حصص ايه رئيك اجيلك اعوضك الحصة يسرا :: بس احنا كدة هنتعبك مستر شريف :: لا مفيش تعب ولا حاجة.. استأذن انا مستر شريف قام ويسرا راحت وراه لغاية الباب مستر شريف بصوت واطي النهاردة الخميس هاجي ولا ايه يسرا :: اه ياحبيبي .. هستناك في ميعادنا شريف :: تمام .. يبقي علي تواصل بينا بالليل .. يلا سلام الساعة 12 بالليل كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس بتاع مامتها وشافت المحادثة اللي بين ميدو وبين مامتة وهاجت علي كلام ميدو وهي بتتخيل اللي بيعملوها فيها وميدو فاتح قصة سكس بيقراها المرة دي عن العلاقة بين الأم والأبن ريم خرجت جابت خيارة من المطبخ بسرعة ورجعت اوضتها وقفلت الباب عليها لكن من غير مفتاح علشان عارفة ان اخوها علي واحدة بيجي يرزعها الزب ريم نايمة عالسرير ومدخله الخيارة في كسها بعد ما قرت الرسايل اللي بين ميدو وبين مامتها ورمت التليفون جنبها وعمالة تنيك في كسها بالخيارة وتتلوي وهي فاتحة رجليها وعيونها مغمضة وفجاءة اخوها دخل عليها وشافها وهي بتنيك نفسها ولا حست بيه عيونها مغمضة وخيالها رايح ل ميدو وهو فوق مامتهم بينكها وفجاءة حست باللي بيشدها من رجليها وبيسحبها لطرف السرير فتحت عنيها شافت ميدو مطلع زبه ومجهزه يرشقة في كسها ميدو مسك الخيارة وطلعها من كسها وشدها لبره السرير وراح مدخل زبه ااااااه .. ااااااه.. دخله اوووي .. دخله اوووووي يا ميدو ميدو دخل زبه كله في كسها وراح ماسك رجليها ورفعهم لفوق وهو ضاممهم علي بعض وبقت المساحة اللي بين فخادها ضيقة اوي وزبه محشور في كسها ريم بقت حاسة ان في ماسورة حديد محشوره في كسها وحاسه اوي زب اخوها وهو بيتعمق في كسها يالهوووووي .. حلوو اوووي الوضع ده.. اوووووف.. زبك تخين اوووي في كسي ميدو عمال يدخل زبه ويخرجه وهو قافل رجليها .. شويه راح منزل رجل وبقي بيدخل زبه بالجنب في كسها ايه ده . اووووف.. حلو .حلو . كمان. كمان . نكني اوي .. احححح احححح.. زبك مولعني .. اووووف ميدو نزل رجليها وريم تنهم وراحت حاضنة ميدو عليها ووسطة شغال مبيهداش .. طالع نازل دك في كسها وفي عز النيك والرزع صوت اشعار رساله جت علي تليفون ريم ريم مدت ايدها واخدت التليفون من جنبها وميدو فوقها بينكها ريم :: الحق مستر شريف باعت لمامتك بيقولها مستنيها في العربية تحت ميدو وقف نيك وزبه في كسها واخد منها الفون ويسرا ردت عليه يستني كمان نص ساعة يكون اولادها راحو في النوم ميدو حط الفون جنب ريم عالسرير.. مامتك هتتناك الليلة وزبه اتنفض علي اخره وبدأ من تاني ينيك ريم . لكن المرة دي بكل قوة .. بقلم عادل المتميز ميدو دخله كله في كس ريم وراح نازل عليها وشايلها ورفع رجل علي السرير وريم اتعلقت في رقبتة وبدأ ينزلها واحدة واحدة ويطلعها اححححححح اححححححح ايه ده.. ايه ده .. اوووووف .. حلووووو .. حلوووووو.. ياخرابي مش قادرة .. كمان .. نزلني علي زبك يا ميدو.. ايووووه .. ايوووووه. اووووووف اخدها وراح بيها علي الدولاب وراح ذنقها بين وبين الدولاب وراح واخد شفايفها بين شفايفة ومص ورضع في شفايفها ريم قاعده علي زب اخوها وحاضنة رقبتة بأيدها وهي ماسكة في شفايفة .. بيمصو شفايف بعض وبعدها بدأ ميدو في دك شرفها بسرعة وبزاز بتطلع معاها وتنزل وصوت اللحم بتاعهم بيرن في الأوضة صوت الأشعار الرسايل ميدو نزل ريم وراح اخد الفون بيقرا الرسالة وريم نزلت بين رجليه واخدت زبه بين شفايفها تمصه وايدها من تحت تلعب في بيضانة ميدو :: مامتك بعتت له يطلع دلوقت .. قومي البسي بسرعة ريم قامت لبست الترنج وميدو لبس الشورت بتاعة وراح ناحيه الباب بيراقب بره وريم وقفت جنبه لغاية ما مستر شريف دخل الأوضة ويسرا دخلت وراه ريم :: دخلو ميدو :: اه شوية كدة هنتسحب بشويش وتشوفي مامتك الست الفاضلة وهي مع مستر شريف مربي الأجيال ريم :: طب يلا ميدو :: لا استني شوية علشان نضمن مامتك متخرجش دلوقت بعد حوالي عشر دقايق من دخول مامتها ومستر شريف اوضة النوم ميدو خرج علي طرطيف صوابعة وريم وراه وسمعو صوت اهات يسرا من ورا الباب ريم وطت براسها وبصت من فتحة الباب شافت مامتها بقميص النوم النبيتي نايمة عالسرير فاتحة رجليها ومستر شريف عريان ملط بين رجليها بيلحس كسها ااااه يا شريف.. اه يا حبيبي .. اووي .. حرك لسانك براحة اوووي احححححح .. اححححححح. مش مستحمله .. اوووووف شريف لسانه رايح جاي علي كسها اللي بيسيل افرزات شهوتها وايدها سانده رجليها المرفوعة له شوية وشريف قام وطلع فوق يسرا 69 ونزل بزبه علي بوقها ويسرا بتلحس بلسانها بيضانة وايدها ماسكة زبه بتدعكة وشريف فاتح كسها بصوابعة ومدخل طرف لسانه في كسها ميدو شد ريم ونزل ياخد نصيبة من مشاهدة مامتة وهي بتتناك من مستر شريف يسرا :: قوم نكني مش قادرة يا شريف .. قوم حط زبك في كسي شريف قام ورفع رجل يسر ومسك زبه وراح مدخله في كسها وهي رفعت له ايدها علشان يجي عليها وتحضنة شريف نام في حضن يسر وبقي بزبه من تحت بيطلع نص طلعة وينزل كبس في كسها ويسرا حضناه بكل قوتها وهي بتقوله ايوه . ايوه يا شريف . نكني اوي . عايزه زبك يقطع كسي .. اااااه . ااااااه .. كمان ياحبيبي .. كمان يا قلبي .. اووووف .. اووووف ميدو وريم هاجو وكل شوية حد منهم يبص شوية علي مامتهم اللي بتتناك جوه من شريف ميدو هاج وخلي اخته بتبص من ورا الباب وسامع مامته بتترجا شريف يفشخها نيك وقف ورا ريم ونزل الشورت بتاعها ريم بصت له وهي بتقوله لا مش هينفغ هنا.. كلام بالهمس لكن ميدو شاور ليها بصباعة علي بوقة يعني اسكتي وراح منزل الشوت بتاعة وحط زبه من ورا في كس ريم اللي فلئست له اوي وايدها علي الباب وعينيها راحت تراقب من فتحة الباب مامتها ميدو بقي زبه في كس ريم من ورا ويسرا جوه رافعة رجليها وبتتناك من زب مستر شريف اي اي . اي اي . مش قادرة . مش قادرة. اووووف .. اووووف . كمان .دخله كله .. اووووف . اااااااه اااااااااه .. نار . نار . كسي مولع ناااار شريف جاب مخده صغير جنبه وخلي يسرا ترفع جسمها لفوق وحط المخدة تحت طيزها وتف علي راس زبه وحطه من تحت في خرم طيزها شريف طيزي لا . طيزي لا يا شريف.. بتوجعني .مش هقدر لكن شريف حط زبه في خرم طيزها غير مبالي نهائي وبدأ في ادخاله ... يسرا حطت ايدها علي بوقها وهي بتفرفع راسها وبتتوجع اي اي .. لا لا بيوجع.. علشان خاطري شيله .. لاااااااا .. شريف مش قادرة .. زب شريف دخل في طيز يسرا وايده راحت ماسكة وراكها من تحت ورفعها .. وبدأ يدخله للأخر .. لغايه ما بقي كل زبه في طيزها .. صراخ مكتوم ووجع وراسها مرفوعة من المخده بتتألم وبتترجاه يشيل زبه وبره ريم في قمة هيجانها وميدو بيدك زبه في كس اخته وايده غارزة في وسطها ريم :: بصوت واطي .. حطو في طيزي يا ميدو ميدو شال زبه من كسها وحط الراس علي خرم طيزها بعد ماغرقها تفافة وبدأ يحاول في ادخاله .. محاولات من ميدو . ووجع وشهوة وتمني من ريم .. اخيرا زب ميدو اخترق خرقها وبقت الراس جوه طيزها بصوت هامس جدآ ريم :: براحه برررراحة .. اي اي . هتعور .. هتعور ميدو دخل زبه للأخر وايدو مسكت بزازها وبدأ يطلع زبه نص طلعة براحة ويرجع يدخله اي اي . براحة مش قادرة ... ريم بتعض علي شفايفها وحطت ايدها عالباب وسندت راسها وميدو عمال يطلع زبه في طيزها ويدخله يسرا قامت بعد ما مستر شريف شال زبه من طيزها ونام عالسرير وهي راحت طالعة فوق منة ومسكت زبه بأيدها وقعدت عليه قعدت وارتاحت علي زبه وهي لابسه زبه بالكامل في كسها وايدها راحت لبزاز شريف وبصواعبها بتفرك في حلماتة بقوة شريف حاطط ايده تحت طيزها وعمال يطلع بوسطة لفوق وينزل ويدك زبه فيها اححححححح. اححححححح. اححححححح . اححححح. اووف اووووف .. حلو .. حلو .. اوووي اوي شريف اوووي.. نكني .. نكني .. اوووو.. اووووو .. كمان يا شريف شريف شال ايده من تحت طيز يسرا وراح قايم بيها وقلبها علي ضهرها وبقي هو اللي فوق منها ويسرا حضنته بأيدها ورجليها لفت دحوالين وسطه وهو بينيك فيها ريم:: شيله خلاص مش قادرة . هصرخ بجد ميدو :: هشش . خلاص هجيهم اهو فضل ميدو ماسك ريم من وسطها وعمال ينيكها في طيزها لغاية ما خلاص حس بزبه اللبن بيغلي وبيفور فيه .. وبدأ يدخله بقوه فيها يرجع بوسطة لورا .. ويدك زبه للأخر في طيزها وريم ماسكة نفسها بالعافية وبتعض في ايدها لغاية ما لقت ايد ميدو بتكتفها جامد وشدها عليه .. وحست بزبه بقي ناشف اوي جوه طيزها وقرب يطلع من زورها .. وماية سخنة اووي بتنزل جواها ومسبهاش غير لما نزل لبنة كله في طيزها .. يسرا :: اااااه .. اااااه.. حلووو. حلوووو اووووي.. كمان .. كمان يا حبيبي .. يسرا وقفت وبطلت تروح وتيجي علي زب شريف ولمت شعرها بأيدها وبعدين نزلت بشفايفها علي حلمات صدره وبقت عمالة تمص وترضع فيهم وايد شريف حضناه من وسطها يسرا سابت حلمات صدره بعد ما ناكتهم مص.ورضاعة و بدأت ترجع بوسطها لورا وتدخل تاني لقدام وهي سانده بأيدها علي صدره وبعد شوية بقت بتلف لفات دائرية بطيزها وكسها وهي لابسة زبه شويه وبدأت تطلع وتنزل علي زبه براحة .. وشويه بقوه لغاية ما شريف حس انه خلاص هيجيب لبنة قام ونيمها علي ضهرها وطلع فوقها وبقي شغال ينيك فيها بسرعة لغاية ما لبنة نزل منه وغرق كسها لبن في اللحظة اللي شريف شال زبه من كس يسرا .. ريم وميدو بسرعة راحو علي اوضهم تاني يوم يسرا عالضهر تليفونها رن يسرا :: الو ايوة يا وليد وليد :: ايه عاملة ايه النهاردة يسرا :: انا بقيت كويسة وبمشي علي رجلي اهو واحدة واحدة وليد :: طب كويس .. اعملي حسابك بقي هعدي عليكي دلوقت علشان ميعاد الأستشارة يسرا :: مش لازم يا وليد انا بقيت كويسة وليد :: لا مش لازم ايه لازم نروح ونطمن بردو يسرا :: انا بصراحة مش حابه اتعبك كمان في يوم اجازتك . وكمان انا بقيت كويسة وليد :: ياستي اتعبيني ملكيش دعوة وبعدين بصراحة انا بتلكك يسرا مبقتش عارفة تقول ايه وليد :: يلا بقي قومي البسي وانا هعدي عليكي اخدك ونروح للدكتور يسرا :: حاضر يا وليد وليد :: اعملي حسابك متتغديش علشان هنتغدي بره يسرا :: وليد علشان خاطري انت عارف رئي في موضوع الغدا والخروج بره وليد :: يسرا .. ممكن بقي تسمعي كلامي ولو مرة من غير ما توجعي قلبي بقلم عادل المتميز يسرا ابتسمت وهي مبسوطة بأهتمام وليد بيها ورغم ان شريف ممتعها جنسيآ الا انه عمره حتي ما فكر يقولها امتي هتكشفي ولا عرض حتي يروح معاها حاضر ي وليد المرة دي مش هقولك لا .. بس المرة دي بس وليد :: نبقي .نشوف الموضوع ده بعدين يسرا قفلت مع وليد ودخلت اوضتها لبست هدومها وخرجت قعدت في الصاله مستنيه تليفون من وليد ريم :: انتي رايحة فين يسرا :: رايحة الأستشارة ريم :: طب اقوم البس واروح معاكي يسرا :: لا استاذ وليد هيعدي عليا بالعربية هياخدني يوديني ريم :: اه . ماشي.. ما ممكن اجي مغاكي يسرا :: لا خليكي علشان اوضتك واوضة اخوكي محتاجين ترويق روقيهم لغاية ما اروح واجي ريم :: ماشي شوية ووليد اتصل بيسرا وقالها مستنيكي تحت اخدها وراح بيها المستشفي عملو ليها الفحوصات والدكتور قالها رجلك بقت تمام مش هنحتاج غير انك تربطيها برابط ضاغط خفيف وتدهنيها بالمرهم ده .. ويستحسن تاخدي اجازة من الشغل اسبوع تكون رجلك بقت تمام وليد اخد يسرا بعد ما اطمن عليها وراح مطعم هادي وجميل في مكان قريب من المستشفي اتغدو وبعد الغدا طلبو عصير فريش يسرا :: الا فيه سؤال عايزة اسأله ليك يا وليد وليد :: طبعآ انتي تسألي زي مانتي عايزة يسرا :: انت ليه متجوزتش بعد مراتك ؟ لسة بتحبها وليد :: مش موضوع احبها وده الصراحة اه انا كنت بحب مراتي جدآ وفراقها لغاية دلوقت فارق معايا .. بس الفكرة مين اللي هتجوزها لو عالجواز بس فده اكيد متوفر انا بتكلم عن المشاعر يسرا :: معقوله مفيش واحدة بعدها لمست قلبك ؟.. اسفة لو سؤالي تدخل في حياتك الشخصية وليد :: انا قولتلك انتي تسألي زي مانتي عايزة .. لا هو الصراحة فيه واحدة لمست قلبي وكمان شايف ان حياتي من بعد ما بدأت احبها اتغيرت .. يعني بقي للحياه طعم وبقيت عايز اشوفها علي طول وهي معايا بحس اني مالك الدنيا بسماها وارضها وشمسها وقمرها يسرا :: يااااه معقوله ؟ طب ايه اللي مانعك انك تتجوزها وليد سكت شوية وقالها .. مينفعش يسرا :: ازاي مينفعش ؟ هي مش بتحبك وليد :: هو مش ده السبب بس ممكن واحتمال كبير اكون فعلا مش بتحبني او مش حاسة بمشاعري ناحيتها يسرا :: اومال السبب ايه وليد :: خايف اقولك تشتميني هههههه يسرا :: لا بجد ايه المانع انك تتقدم ليها .. او حتي تصارحها بحبك ده.. مش جايز تكون هي كمان بتحبك وليد :: حتي لو هي حست بحبي فالمانع اقوي بكتير من اننا نتجوز يسرا :: فزوره دي ولا ايه وليد :: لا بس للاسف قلبي لما حب بعد المرحومة مراتي حب واحدة متجوزة يسرا سكتت ووشها احمر وعرفت ان الكلام عليها يسرا :: بقولك ايه .. مش يلا بينا بقي .. انا اتأخرت وليد :: ماشي .. يلا بينا ........ حوار بين الكاتب وصاحبه القصة ........ انا :: اوووووبا .. القصة شكلها هتولع يا ريم ريم :: هههههههه يعني تنفع تتكتب وتطلع زي قصة انثي من نار انا :: اه طبعا .. خصوصآ علي كلامك انك بتقولي انها حقيقية ريم :: طبعا حقيقية انا :: طيب انا حابب اعرف شعورك ايه وانتي بتقري الرسايل اللي كانت بين اخوكي وبين مامتك ريم :: انا بصراحة استحقرت اخويا اوي لكني غصب عني وانا بقرا الشات بينهم وبقرا كلام اخويا خصوصآ لما صاع علي ماما وقالها انه متجوز وبيدلع مراتة بماما غصب بقرا الشات بينهم وبقرا كلام اخويا خصوصآ لما صاع علي ماما وقالها انه متجوز وبيدلع مراتة بماما غصب عني هجت وهو بيقولها ياماما وهو بينكها شات انا :: اه اخوكي الهيجان كان مسيطر علي تفكيرو.. بس عايز اقولك علي حاجة اخوكي بالوضع اللي بتحكيه فهو ديوث يعني هاج علي امه اكتر لما عرف واحد تاني بينكها ريم :: في الوقت ده انا مكنتش اعرف المسميات دي بس بعدين طبعا عرفت وطبعا كلامك صح انا :: طب حسيتي بأيه لما شفتي مامتك بتتناك من مستر شريف ريم :: بص يا عادل الليلة دي كنت مهيئة نفسيآ اني اشوف ماما في اي وضع وهتقبلة .. قبلها بمفيش كنت شايف رسايلها مع اخويا .. ده غير اني متفجئتش بماما ومستر شريف .. بس بردو فيه حاجة مختلفة في انك تشوفها بعنيك وهي بتخون بابا وانك تقرا رسايل في اللحظة دي كان نفسي ادخل اصرخ في وش ماما واقولها ليه .. ليه بتخوني بابا انا :: ياسلام ؟ اومال ليه خليتي اخوكي ينيكك في طيزك في الوقت اللي مستر شريف فيه كان بينيك مامتك في طيزها ريم :: مأنا كنت حاسه بالأثارة بردو وانا شايفة ماما بتتموحن تحت زب المستر بتاعي .. وكنت هموت واكون انا اللي مكانها علشان كدة طلبت من اخويا ينكني في طيزي علشان يوصلي الأحساس اللي عنيا شيفاه انا :: طب وانتي امتي اتناكتي من المستر ريم :: دي عايزة وقت كبير احكيلك .. وانا دلوقت بصراحة عايزة انام علشان بكره الصبح مسافرة انا :: طب هنتكلم بكره ريم :: لا لما ارجع من السفر كمان اسبوعين انا :: اه ماشي معناه لما ترجعي هتحكيلي .. ماشي ريم :: يلا بقي عايز حاجة انا :: اه عايز ريم :: ايه انا :: اشوف جسمك .. ولا عندك مانع ريم :: هههههههه لا خالص طبعا ... ينفع اتصل بيك فيديو ؟. انا :: اه بس ثواني هدخل الأوضة بقلم عادل المتميز وبكدة تكون السلسلة الأولي خلصت مع تحياتي وانتظروني في السلسلة الثانية قريبآ عادل المتميز [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
انثي ضائعة في بحر المتعة | السلسلة الأولي | عادل المتميز
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل