ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
غير متصل
الوصـــــــــــيه
فوزي (الاب)
يبلغ من العمر ٥٠ عاما يعمل باحدي الوظائف الحكوميه ذو الدخل المتوسط لتوفير قوت يومه له ولعائلته المكونه من زوجته ربه المنزل انعام البالغه من العمر ٤٥ عاما ككثير من الامهات تعليمها متوسط ولكنها حاصله علي اعلي الشهادات في تربيه ابنائها الثلاث وهم الاكبر رياض والاصغر منه بعام هو الابن الوسط محمد والاخيره ومدلله العائله ياسمين وتصغر اخاها المتوسط بعام والاكبر بعامين ، تعيش هذه الاسره مع بعضها ككثير من الاسر العربيه حيث الاب في العمل حتي وقت خروج الموظفين في تمام الساعه الرابعه عصرا يعود لمنزله يتناول غذائه وينال قسطا من الراحه وفي المساء يجلس مع زوجته انعام يشوفوا الدنيا فيها ايه ويتناقشوا مواضيع ومجالات الحياه المختلفه ولكن كانت اكبر مشاكلهم اولادهم الثلاثه حيث الابن الاكبر ( رياض ) في نفس السنه الدراسيه مع اخوه الاصغر منه بعام (محمد ).. حيث الاثنان في اخر سنه دراسيه من الثانويه العامه ، ولكن لم تكن هذه هي المشكله التي تؤرق حياه الابوين بل كانت المشكله الاكبر ان اولادهم اخوات اسما ولكن علي ارض الواقع هم الد الاعداء لايكنون الخير او الشر لبعض فكل منهم في حياته وطريقه وكل منهم يري انه الافضل وان اخواته لازم يبقوا زيه ويتخذوه قدوه لهم . وهنا قرر الاب ان يتدخل بعد محاولات كثيره بائت بالفشل باغرائهم بكافه متاع الحياه محاوله منه لجعلهم يتعاملون كالاخوه وقام باجماع كل افراد عائلته الصغيره علي طاوله الطعام محدثا اياهم في هذه المشكله ……. ولكن قبل الوصول لهذا الاجتماع الصغير سنتعرف سويا علي الجانب الشخصي من حياه كل فرد في هذه العائله .
رياض
(الابن الكبر )
زي ما قلنا من شويه فهو في اخر مرحله من الثانويه العامه يعتبر ساقط سنه وشخصيته تكاد تكون مشوشه ، مش عارف هو عايز ايه من الحياه ومالوش اي هدف وبيحب يفتي في اللي يعرفه واللي ميعرفوش كل معلوماته المكتسبه تعتبر عنواين مبهمه فقط يعني يعرف الفرق بين العربيه الاتوماتيك والمانيوال لكن تكوين العربيه ايه !؟؟ ولا عنده فكره .. يعرف الفرق بين الكمبيوترات ، الموبايلات ، بعض الكلمات من اللغات المختلفه ، بعض المواضيع في مجالات الحياه . ولكن جرب وخوض معه حوار ستجده اجوف فاضي من الداخل وتقريبا سبب شخصيته المشوشه دي انه بيحب يقعد في اوضته كتير وبيتابع العالم ويبني اراءه ومعتقداته من خلال الانترنت ووسائل الاتصال الاجتماعي ففي بعض الاوقات تجده معارض ليراه اصدقائه انه مميز وفي نفس الموضوع وفي مكان اخر تجده من المؤيدين بشده ، بمعني مثلا ظاهره التحرش لو دخل علي صفحه بتهاجم التحرش ولقي معظم التعليقات عن التحرش هتلاقيه ممثل المراه في الشرق الاوسط وبيدافع باستماته ولا اكن هو اللي اتحرشوا بيه .، ولو لقي علي صفحته مثلا احدي اصدقاءه يعيب علي الانثي وان لبسها مش عارف ايه والهري دا تلاقيه داخل يروش اوووي ويحسسك ان المراه دي هي اللي نازله تتناك من بيتهم ، ( علق اوي رياض دا ) ولكنه بيمثل الكثييييييييييير من شبابنا العسل الجميل ، بالمناسبه رياض دلوقتي متزمت دينيا بطريقه لاتوصف علشان يشقط واحده من علي النت ومفهمها انه علي خلق وسلوكه كريم وانه اتهدي وبقي كويس ،سبب اختلاف رياض مع اخواته انه هو الكبير ولازم الكل يسمع كلامه وعايز ابوه وامه يميزوه عن الباقي اجباري وعايز الكل يعظم فيه ويبقي هو رقم واحد في الكون يعني مثلا " فيها ايه لما انادي اختي من اخر الشقه علشان تيجي تطفي التور !!؟ " .، " فيها ايه لما ميبقاش معايا فلوس واضرب اخويا واخد مصروفه انا الكبير انا هصرفه صح لكن هو هيجيب بالمصروف لب ولبان ؟!!" … دي كانت حياته يعتبر بلطجي بس علي صغير شويه
محمد
( الابن الاوسط )
محمد دا كان واخد اخوه رياض قدوه لحد تالته ابتدائى لكن اللي غير فكرته انه في مره مصروفه وقع منه وراح لاخوه في الفسحه المدرسيه وقاله انه جعان وفلوسه وقعت وبدل ما رياض يشارك مع اخوه مصروفه او علي الاقل يشارك معاه طعامه راح موبخه وضربه وسمع اخوه احلي كلام بانه مستهتر وخول ووو…...الخ ودا كان يعتبر اليوم الفاصل في حياتهم وكمان علشان رياض اخوه الكبير فكان بيمد ايده عليه كتير وطبعا علشان محمد الصغير فمكنش بيقدر يمد ايده علي اخوه لحد مابقو الاتنين في نفس الطول وبقي في تحدي وتنافس في القوه والرؤؤس اتساوت ... محمد بيختلف عن رياض في كام نقطه ولكن اهم نقطه ان محمد بيحب يسمع ويوافقك الراي يعني تقوله ايه رايك في القضيه الفلسطينيه يقولك احلي قضيه في الكون كله ياريت القواضي كلها تبقي كدا ، ايه رايك في الاكل ياحبيبي عجبتك صينيه المكرونه بتاعه النهارده " طالما من ايدك تبقي عسل ياماما " … ومقضي حياته كلها كدا مكبر دماغه وكسمها في طيزها وبيلعب علي كل الاطراف ويعتبر المحبوب سيكا من ابوه وامه لانه بيريحهم وهما عارفين انه بيهاودهم بس مبسوطين بكلمته الطيبه حتي من الجيران محبوب اكتر من رياض وبيفرحوا لما امه تبعته لاي حد من الجيران يجيب من عندهم اي حاجه او يشوفوه في الشارع ، لانه محسس الناس كلها انهم مفيش منهم اتنين وانهم افشخ بني ادمين في المجره ، محمد حياته كلها معتمده علي حاجه واحده " انا عايز اجيب فلوس " .. بينزل يشتغل في الصيف ، يعمل مصلحه من هنا او من هنا المهم يجيب فلوس تكفي مصاريفه او علي الاقل احتياجاته العاديه . وبالنسبه لموضوع اللبس فالمفروض بما ان هو واخوه يعتبر نفس الجسم فيشاركوا بعض في الملابس ولكن طبعا دي عيله وسخه فكان محمد بيستلف جزمه من صاحبه لخروجه او بدله من صاحبه التاني علشان عنده فرح وتيشيرت مش عارف من عند مين وهكذا .. بالمناسبه محمد بيحب كل الناس وبيهاودهم الا اخواته الاتنين رياض وياسمين .. وسبب كرهه لياسمين ان وهما صغيرين في ابتدائي كان هما طبعا علي قد حالهم وكان لبسهم كلهم بما فيهم محمد متبهدل يعني كوتشي مقطوع من الجنب او متخيط او القميص زرايره مختلفه معندوش طبعا زمزميه او مسطره فيها الوان والحاجات اللي بتفرح ******* دي ، وفي نفس الوقت كان الابوان مهتميين سنه بسيطه بياسمين لانها تعتبر بنت ولازم يبقي شكلها حلو علي الاقل قدام صحباتها في المدرسه عكس اخواتها الولاد دول ولاد عادي ميفرقش معاهم .. فكان في يوم محمد بيلعب في الفسحه وكان الكوتشي مقطوع حته صغيره وهوب راح الكوتشي اتفشخ وصباعه الكبير طلع من الكوتشي زي البعبوص كدا وزود الطينه بله ان كان بنطلونه القماش متخيط من ورا من عند طيزه فكمان الخياطه فكت وبقي مقطوع من عند طيزه ، وطبعا مسلمش من التريقات والسخافه وكان اليوم الاسود في حياته واللي خلاه اسود اكتر لما صاحبه اخته قعدت تضحك عليه في الفسحه وزفوه واتلموا حواليه دايره وقعدوا يشاوروا عليه وكانو بيقولوا " ابو بنطلون مقطوع اهوه اهوه " …. مكانش مضايقه الكلام دا اكتر من انه شاف اخته معاهم وهي شمتانه فيه وبتشاور عليه وتضحك وتهيص معاهم دا بالنسباله كان قمه القهر …
ياسمين
( الاخت الصغري )
ياسمين دي الجناح المكسور في البيت اللي الدنيا كلها جايه عليها ومحدش بينصفها وعلشان هي بنت فالمجتمع والناس والكون والمجره ولاعيبه ليفربول كلهم مش طايقنها وعايزين يوئدوها حيه وحاجه في منتهي الدراما كوين خالص ، يعني مثلا عايزه فلوس ياماما اجيب توكه لونها احمر كسكسي علشان شيماء جابت توكه جديده " طب يابنتي استني لاخر الاسبوع بابا يقبض واجيبلك اللي انتي عايزاه " … يعني عايزاني يبقي شكلي وحش قدام صحباتي ويقولوا عليا فقيره ليه ياربي خلقتني فقيره ليه مش زي اصحابي ليه كل لما اطلب حاجه ملقيهاش وتعيط تحسسك انك سرقت كليتها مثلا ، وطبعا كلامها كان بيوجع امها بطريقه لاتوصف وخصوصا انها عيله لسا صغيره وامها خايفه انها تكبر تبقي معقده او تبص للي في ايد صحابها فكانت بتقطع من مصروف البيت علشان ترضي بنتها ودا كان سبب شبه رئيسي ان رياض ومحمد يكرهوها اكتر ويقولوا "اشمعنا هي !!" ولكن الام ساعتها كانت بتتصرف بحزم معاهم اللي هو مالكوش دعوه وطبعا بعقلهم الطفولي مكانوش ساعتها قادرين يستوعبوا ان امهم فعلا مكانتش تقدر علي مصاريفهم دي وكان كله فكرهم انها بتميز اختهم علشان هي بتنجح انها تغفل امهم بالعياط والمسكنه …
ياسمين دلوقتي في اولي ثانوي هي شاطره ومجتهده في مذاكرتها علشان حاجتين الاولي انها تثبت لاخواتها ان البنت مش ضعيفه وانها احسن منهم والتانيه علشان تقدر تشتغل في مكان كويس وتاخد مرتب عالي تقدر تصرف بيه علي نفسها ياسمين اجتماعيه سيكا ومعندهاش مشكله ان حد يوقفها في الشارع وتقف وترد عليه عادي ، معندهاش مشكله انها لما حد يبعتلها علي النت متردش عليه وكدا لا بترد وبتفتح مجالات وبترغي معاه ، مشكله او عيب ياسمين الوحيد او خلينا نقول العيبين اللي في ياسمين انها نسويه يعني بتميل لانصاف المراه اي كانت المرأه دي ايه يعني لو واحده قتلت جوزها ياسمين هتقول ان اكيد جوزها الغلطان وان الست ملهاش ذنب… في حين ان ابوها مدلعها اكتر من امها… متتسرعش عليها في الحكم يابيه ياللي بتقري حط نفسك مكانها عندها اخين في البيت مورينها النجوم في عز الضهر فلازم شخصيتها تطلع كدا . والعيب التاني في ياسمين الفضول ، بتحشر نفسها في اي حاجه وبتتسنط علي اي كلام بيتقال وعايزه تعرف مين عمل ايه ومين سوي ايه . ولكن الجميل في ياسمين انها بتعرف تستغل كل حاجه لصالحها وفي الوقت المناسب … ( بالمناسبه اخر مره الام اشترت لنفسها عبايه او طرحه كانت من اربع سنين والاب فوزي بقاله اكتر من ٥ سنين نفس الجزمه مغيرهاش بل ومعظم لياقات قمصان الشغل بتاعته دبلت) …
اجتماع الاب باولاده الثلاثه علي طاوله الطعام
الاب : رياض ومحمد وياسمين واسمعوني كويس في اللي هقوله وامكم كمان شاهده علي كلامي
محمد : مالك ياحج انت كويس
الاب : اه ياحبيبي واسمعوني وركزوا في اللي هقوله * بيكلم ياسمين * سيبي الزفت اللي في ايدك دا وانا بتكلم
ياسمين : * بتتخض وتشيل الموبايل * اسفه يابابا اسفه
رياض : * ماسك سواك وبيدعك بيه سنانه وبسخريه * قال يخلفوا بنات قال
ياسمين : نعم !! عايز ايه !؟؟ متخليك في دقنك اللي لسا بتنبت دي وعاملنا فيها شيخ الحاره
رياض : مش هرد علي متبرجه زيك قليله التربيه بتقعد تكلم في شباب طول اليوم علي النت
الام : ياولاد اسكتوا عيييييب ابوكو يارياض اتلم وانتي يامفعوصه الرقبه اخرسي
محمد : ماما شايفاني انا قاعد ساكت اهوه وبسمع الكلام ومستني بابا يتكلم علشان انا مؤدب
ياسمين : * ردا علي رياض * لا انا مش متبرجه الدور والباقي علي اللي عامل فيها وهو مسم ماخفي كان اعـظم
الام : "ردا علي محمد " شاطر ياحبيبي متعملش زيهم دول وحشين
رياض : " ردا علي ياسمين " اللي ليه عندي حاجه يوريني وانا الحمد *** **** هداني وبقيت بصوم وبصلي ، تقدري تقولي اخر مره صليتي امتي ؟ طبعا مش فاكره علشان فرحانه بس بالاحمر والاصفر اللي بتحطيه في وشك مخلي شكلك مسخ دميم
الام : ياولاد اسكتوا بقي يامحمد سكت اخواتك ياولااااد ابوكو قاعد لو موتكوا انا ماليش دعوه اديني قلت اهوه يووووووه
ياسمين : وانت مال اهلك انت ، انت هتشاركني في حياتي وانت تحاسبني ليه لما بابا وماما يموتوا ابقي حاسبني ساعتها
محمد : لا اله الا **** شوف البت بتقول ايه يابابا عايزاكو تموتو بتفول عليكو ، هي الدنيا جرا فيها ايه نهايه العالم دي البنت عايزه اهلها يموتوا لا اله الاااااا **** ، لا اله الااااا….
الام : ياواد اخرس انت بتولعها زياده
ياسمين : محمد انا موجهتلكش كلام متدخلش في اللي مالكش فيه
رياض : لا يدخل بقي وانا اللي قلتله يدخل ومينفعش تقولي لراجل ميدخلش علشان انتي لسا بشخه والرجال قوامون علي النساء
ياسمين : اهو انت اللي بستين شخه ، ياماااااماااااا بيقول عليا بشخه * وبتتمسكن *
محمد : "ردا علي رياض " مش انت اللي هتقولي ادخل ولا لاء انا اتكلم بمزاجي وانا ساكت بس احتراما لابوك
رياض : خش في عبي خش
الام : اصوووووووت اصوووووت واشد في شعري اسيبلكوا البيت واطفش ، ماتقول حاجه يافوزي سكتهم دول شويه ويموتو بعض . * بتشد ايد رياض اللي قاعد جنبها * خلاص ياحبيبي اسكت بقي انت الكبير العاقل
رياض : ما انتي شايفه لسانها اللي عايز قطعه اللي متربتش
وفي اللحظه دي كان الاب نزل بعزم ماعنده علي خد رياض بصفعه قويه جعلت كل اللي قاعدين يسكتوا في ثانيه
الاب : القلم دا علشان اختك مش متبرجه ياخول
الام : اهدي ياحج خلاص اهدي دا عيل مش فاهم حاجه
الاب : * بيبرقلها * ملكيش دعوه انتي ماهو تربيتك ياختي ، انا يتقال علي بنتي متبرجه ومن مين من حته خول ماسكلي بتاعه في ايده ، هات ياض وريني ايه اللي في ايدك دي * بيمسكها * سواك ماسكلي سواك ، اتفضلي ياختي ماسكلي سواك * بتريقه * الواد ايه مبيفوتش ركعه مبيقومش من علي السجاده ، ولما انت تعرف **** كدا هااا بصلي هنا بدل ماارزعك علي وشك
رياض : * ماسك خده وحابس دموعه علشان كرامته قدام اخواته * حاضر
الاب : ولما انت تعرف **** كدا ، **** قال انك تخوض في اعراض الناس ولنفرض ياسيدي متبرجه تقوم تفضحها ولا تتستر عليها ثم اصلا * وبيتعدل في قعدته * تعلالي هنا انت تعرف يعني ايه متبرجه اصلا ؟!!
رياض : * بيتهته * اااااااا المتبرجه دي اللي ااااااا
محمد : اقول انا يابابا
الاب : اخرس انت كمان ومسمعش صوت كلب فيكو .. * بيطبطب علي كتف رياض بسخريه * لا شاطر ياحبيبي شاطر ياشيخنا
الام : خلاص بقي ياحج لسا شاب وبيتعلم * وبتطبطب علي ابنها وهو حابس دموعه بالعافيه *
الاب : * بيولع سيجاره من اردء الانواع * انا مش هعيش لكوا العمر كله واذا كان بتعملوا كدا وانا عايش اومال لما اموت هتعملوا ايه وامكم الغلبانه دي هترموها في دار مسنين ولا هتموتوها بدري بعمايلكو دي
ياسمين ومحمد والام : بعد الشر عليك ياحج حسك في الدنيا
الاب : * بيسحب نفس من السيجاره * المهم عمكو انور عدي عليا من يومين وبلغني انه باع حته الارض بعد طلوع الروح هي مجابتش قد كده بس رضا والحمد *** علي كل شيئ
الاولاد الثلاثه عينيهم فتحت علي الاخر والسعاده دبت في قلوبهم وخلاص كل واحد فيهم بيحلم بحياه جديده اللي هيركب عربيه واللي هتشتري فساتين واللي هيقعد في فيلا ويبقي عنده خدم وحشم واللي هيقعد علي القهوه ويطلب موز بالمانجه بدل الشاي اللي هري مصارينه وقلوب اترسمت علي وشوشهم وعلامه الدولار بتلمع في عينيهم كلهم ، بس للاسف الفرحه مكملتش لما لقوا ابوهم بيقولهم
الاب : متفرحوش اوي كدا دا هما كلهم ١٠٠ الف جنيه علشان بس احلامكم متروحش لبعيد ، هو مبلغ مش كبير بس ينفعنا و**** بعتهولنا من السما ونحمده علي فضله وكرمه
ياسمين : طبعا يابابا كلنا واحد صح والبنت زي الولد يعني هتديني زي رياض ومحمد مش كدا يااحلي اب في الدنيا
رياض : دا في شرع مين دا ان شاء **** !!؟؟ الذكر مثل حظ الانثيين معروفه
ياسمين : يعني ايه يعني انا هاخد ٢٠ الف بس وكل واحد ياخد ٤٠ الف لا طبعا انا عايزه زيهم
محمد : زي مين ياكتكوته احمدي **** اننا اصلا فكرنا نديكي حاجه
الاب : *بصوت اجش وقوي * لا انت هتاخد التلت ولا انتي التلتين ولا البيه الكبير هياخد حاجه ، اللي هياخد المبلغ كله هو واحد بس يقدر يبدا بيه حياته ويبني مستقبله ودا بعده شروط اللي هينفذها هو اللي هيستحق انه ياخد المبلغ دا ويامن مستقبله
ياسمين : * حاسه ان فرصتها ضعيفه * طب والباقي هيعملوا ايه ؟!!
الاب : الوصيه او الشروط اللي انا هحطها سهله علي اي حد يعملها واللي هينجح فيها هو اللي هياخد الفلوس واللي هيفشل يبقي يعتمد علي نفسه مدي الحياه ، انتو عارفين البير وغطاه وانتو لسا عيال صغيره لو اديتكو الفلوس دلوقتي هتضيعوها ومضمنش تفكيركوا ولو فتحتلكم بيها حساب ابقي اب مفتري لما اساوي اللي بيريحني انا وامه وبيتقي **** فينا وفي اخواته هااااا في اخواته وبين اللي مبيساويش فعلشان كدا الوصيه هتكون
الوصـــــــــيه
قدامكوا سنه كامله يعني زي النهارده السنه اللي جايه واحد فيكو بس اللي هيبقي معاه الفلوس والباقي هيبكي ويندم علي حظه ، والمطلوب ان خلال السنه دي لازم تكون ناجح من جميع النواحي واهم حاجه عندي علاقتك باخواتك تكون علاقه اخ باخواته فاهمين * ناوليني النتيجه ياانعام * … امكم هتبقي المسؤله عن نتايجكم اخر اليوم ولمده ٣٦٥ يوم ، كل واحد هيعمل حاجه وحشه او حلوه هتتسجل في النتيجه وكل شهر هنجمع درجاتكم ونقولهالكو وعلي اخر السنه اعلي درجه هو الفائز ، يعني لو ياسمين عملت حاجه حلوه هتاخد علامه صح ، لو عملت حاجه وحشه هتاخد غلط ، ولو عملت حاجه امكم شايفاها انها حلوه جدااااا هتاخد نجمه والنجمه هتتحسب بدرجات شهر كامل ….وانتو وشطارتكوا بقي
رياض : يعني يعمل حاجات حلوه زي ايه
الام : يعني ميضايقش اخواته وميشتكوش منه ومعاملته حلوه معاهم وينجح في دراسته ويبقي بار بابوه وامه مش يعصب فيهم طول النهار والليل
الاب : امكم هي اللي هتراقبكم لانها طول اليوم في البيت وهي المسؤله عن درجاتكم يعني استاذ محمد مثلا اتخانق مع اخوه ولا اخته وكان هو الغلطان هياخد علامه غلط وكدا اليوم بتاعه درجته راحت
محمد : طب افرض يابابا عمل حاجه حلوه برضو في نفس اليوم ، خلاص كدا الغلط اتحط
الاب : اه يامحمد خلاص اليوم ضاع عليه ويعوض تاني يوم ….ها حد عنده اي سؤال !؟؟ يالا ياحجه سيبيهم يفكروا وتعالي اوضتنا ، ومن بكره انت وهو وهي النتايج هتتحط وهنشوف كمان سنه مين اللي يستحق يبقي ابني بجد ومين اللي هخلي الشارع والدنيا تعلمه الادب …..سلامو عليكو
جلس ال٣ اخوات مكانهم بيبصوا لبعض ومستغربين من الشرط اللي ابوهم حطه علشان ومستغربين من الحوار كله وبعد كدا كل واحد بص للتاني بابتسامه المنتصر بانه هو اللي هيفوز ودخلت البنت اوضتها ومحمد ورياض دخلوا اوضتهم …..انتهي الجزء الاول
الجزء الثاني
في غرفه نوم الوالدين
الام : متزعلش نفسك ياحج مش من يوم وليله هيتصافوا معلش شده وتزول
الاب : * ممدد علي السرير وبيضرب كف علي كف * انا مش عارف اعملهم ايه تاني فات اسبوع وبرضو كل يوم ناقر ونقير ولا اكني قلت حاجه ولا حياه لمن تنادي ، اموتهم يعني ولا اضربهم بالنار
الام : الصبر ياحج دي مصارين البطن بتتخانق واديهم فرصتهم وهما هيبقوا كويسيين
الاب : كويسين هههههههه ضحكتيني ، كويسين ازاي حد فيهم جاب ان شاء **** درجه واحده عدله
الام : ياسمين الاروبه دي جابت ٢ . الاولي روقت معايا الشقه كلها تنضيف ومسح وكنس وكله كله ، والتانيه عملتلي حساب علي النت وبقي عندي فيس * وبتقولها بفشخره *
الاب : * بيبصلها بسخريه * ياوليه احترمي سنك نت ايه وشغل عيال ايه وهي دي تعتبر درجات !!! ماهما كويسين معانا انا عايزهم كويسيين مع بعضهم ، انتي كدا بتدلعيها ياانعام
الام : اهو برضو حاجه كدا تشجعهم او تزقهم تحركهم كدا يمكن يتنحرروا شويه
الاب : *بيفكر * يتشجعوا !! طب العيال فين صاحيين انا عرفت انا هعمل ايه .. * وبيطلع برا ينادي عليهم * يااولاد يا اولاد تعالو نادي اخوكي وتعالو كلكوا
الاولاد كلهم : ايوا ياحج
الاب : * بيبص للام * يالا ياحجه قوليلنا مين الاسبوع دا جاب درجات حلوه
الام : رياض صفر - محمد صفر - ياسمين ٢
الاب : تعالي حبيبه بابا * بياخدها ف حضنه وبيبوس راسها وبيحط ايده في جيبه * بنتي دي الاموره بتسمع كلام باباها وعلشان كدا خدي دول هديه مني ليكي بعيد عن المصروف
ياسمين : *بتبوس ابوها وهي فرحانه * ياحبيبي يااحلي بابا في الدنيا ١٠٠ جنيه بحالها لولولولوولولوي * وبترفع الفلوس بتغيظ اخواتها بيهم وبتطلع لسانها * … يا احلي ميه جنيه في الدنيا كلها ترا رام رام ترا رام رام
الام : شوفي البت وعمايلها اتحولت بعد ماشافت الفلوس ااااه منك انتي ومن عمايلك يامفعوصه
ياسمين : متخافيش هحليلك بقك ياشاطره هبقي اراضيكي بقرشين
الام : * بتمسكها من شعرها * تراضيني بقرشين يازباله ، صبرك عليا لما ابوكي يخلص
ياسمين : * بتبوس امها * بهزر معاكي ياقمر انتي
الاب : يالا علي اوضكوا واستمري يا ياسمين انتي شكلك اللي هتاخدي ال١٠٠ الف جنييييه الفلوس الكتير في الاخر
بيخشوا اوضتهم ومحمد ورياض في الاوضه
رياض : واقف في بلكونه اوضته بيشرب سيجاره
محمد : احمممم بقولك ايه يا رياض
رياض : ارغي
محمد : *بيهوي علي وشه * متنفخش في وشي ياعم
رياض : متصدعليش دماغي محدش قالك تيجي جنب طيز القرد وتشم
محمد : ماشي ، انت ايه رايك في اللي بيحصل دا يعني مش ال١٠٠ جنيه دي كنا احنا اولي بيها ، يرضيك كدا حته بنت ملهاش لازمه تغفلنا ، يعني بزمتك مش لو كنت خدت ال١٠٠ جنيه كان زمانك جايب علبه سجاير وانا كنت نزلت قعدت مع صحابي علي القهوه بدل ما معناش فلوس كدا
رياض : بص ياعسل لو اتطربقت السما علي الارض انت اخر واحد ممكن افكر اني احط ايدي في ايده ، ولو شفتك بتموت قدامي هقف اتفرج عليه ، فهمت ولا افهمك تاني ياعسل
محمد : انا غلطان اني جيت اقولك ، ياسمين عندها حق بقي لما قالتلي تنصص معايا وانا اللي رفضت وقولتلها لا وقلت احنا رجاله زي بعضينا اولي ، بس ماشي طالما انت عايز كدا براحتك * وبيلف علشان يخرج *
رياض : مسم عبيط فاكرني هصدق الشويتين دول
محمد : * بيبصله * احسبها زي ما تحسبها خليك انت الجامد كدا مع نفسك
اوضه ياسمين
محمد : * بيخبط عليها وبيخش * ياسمين صاحيه
ياسمين : * كانت بتتصور بموبايلها عادي وعامله اوضاع اغراء وبصت علي الباب شافته وكملت تصوير عادي *
محمد : كنت عايزك في كلمتين
ياسمين : * منفضاله *
محمد : يبقي كدا رياض عنده حق وانا غلطان اني مسمعتش كلامه وقلت اجي احذرك ، يالا اروحله بقي وانتي كملي تصوير
ياسمين : * بترمي الموبايل وبتجري عليه * رياض !! قالك ايه رياض هااا
محمد : لا خلاص بقي ما انتي بتتصوري
ياسمين : لا ما انا خلصت اهوه قولي قالك ايه ها قالك ايه عني
محمد : مفيش ياستي لما شاف معاكي فلوس قالي ماتيجي نتحد انا وانت وواحد فينا يكسب ونقسم الفلوس علي بعض ونطيرك انتي ، بس انا قلتله لا، و مش علشانك لان انتي اصلا متفرقيش معايا ، انا قلتله لا علشان هو غدار مالوش امان
ياسمين : الواطي الخسيس ، بس دا مش عدل وانا هقول لبابا
محمد : قوليله وانا هقول محصلش وكدا كدا ابوكي ليه باللي بيعامل اخواته حلو ، ف ايه رايك نتحد انا وانتي ونقسم بالنص وليكي عليا ياستي اديكي الضمانات اللي انتي عايزاها وبرضو انتي هتديني الضمانات اللي انا عايزها
ياسمين قعدت تفكر ان بدل ما قدامها اتنين متنافسين هي تكسب واحد في صفها ويبقي قدامها متنافس واحد بس وبكده الموضوع يبقي اسهل وفي نفس الوقت تعرف من محمد اللي بيحصل من رياض علشان تامن نفسها وتقدر انها تكسب بسهوله وكدا كدا هي عارفه ان فرصتها قليله لانها متاكده انهم هما الاتنين واحد فيهم هيكسب ومش هيسبوها تاخد الفلوس في الاخر ، وهي كانت فرحانه فشخ لما محمد دخلها وكلمها لانه سهل عليها المهمه فحسبتها انها تاخد خمسين الف مضمونين احسن من محاوله فاشله ومش هتكسب في الاخر ….
ياسمين : موافقه بس عندي شرطين
محمد : وانا كمان عندي شروط ، بس قولي شروطك الاول
ياسمين : اي حاجه اطلبها منك في اي وقت هتعملها حتي لو قدام بابا وماما دا اول شرط
محمد : موافق والتاني ايه
ياسمين : امسك عليك اي حاجه توديك في داهيه انت ورياض علشان لو غدرتوا بيا اوريها لبابا وماما ، متخافش انا هامن نفسي بس
محمد : حاجه زي ايه
ياسمين : معرفش شوف انت بقي
محمد : مممممم انا بشرب سجاير
ياسمين : * اتفاجئت بس عملت انه موضوع اهبل * لا عادي طب ما رياض بيشرب سجاير
محمد : معرفش معنديش حاجه مخبيها تاني
ياسمين : في حاجه بينك وبين نور اخت محمود جارتنا اللي في التامن
محمد : وانتي عرفتي منين
ياسمين : يعني في حاجه بينكو
محمد : ماشي ياستي اه في حاجه بينا
ياسمين : حاجه زي ايه
محمد : بحبها وبنتقابل وبنتكلم في الموبايل
ياسمين : بتحبها بس ولا في حاجه تاني كدا ولا كدا
محمد : لما نبقي في صف واحد هبقي اقولك
ياسمين : ممممم اتفقنا ، كدا فاضل تقولي حاجه علي رياض
محمد : دي اديني عليها مهله شويه عقبال ما اعرف اعملها
ياسمين : مممممم اوك
محمد : اقول شروطي بقي
ياسمين : قول
محمد : اول شرط اي فلوس حد فينا يكسبها تبقي النص بالنص مابينا
ياسمين : انت طمعان بقي في الفلوس اللي معايا
محمد : دا شرطي الاولاني
ياسمين : ماشي يامحمد بس وحياه **** عارف لو كنت بتشتغلني و**** العظيم هروح فيك في داهيه
محمد : عيب عليكي
ياسمين : * بتفتح شنطتها * امسك خمسين جنيه اهيه
محمد : من يد ما نعدمها ، كدا بقي يفضل الشرط التاني وانك تمسكيني عليكي حاجه ضمان يعني زي ماانتي مسكتي عليا حاجه وعلي رياض حاجه
ياسمين : و**** العظيم ابدا ما فيش بيني وبين حد حاجه و**** ولا حب ولا اي كلام
محمد : واللي قاله رياض انك بتكلمي شباب علي النت
ياسمين : قطع لسانه القذر دا طب وحياه **** ما فيش اي حاجه كل اللي بكلمهم علي النت اصحابي البنات علي الفيس واولاد اخواتهم او صحابنا من ابتدائي و**** ما في غير كدا
محمد : وريني موبايلك
بتوريه الموبايل وبيقلب في الشات وفعلا مفيش حاجه وراح داخل علي الصور بتاعتها علي الموبايل شاف كام صوره ليها عادي وراح اداها الموبايل
محمد : طلعتي صادقه بس انا كدا مفيش حاجه امسكها عليكي
ياسمين : قطع لسان اي حد يقول عليا نص كلمه
محمد : طب انا عندي فكره انتي مش كدا كدا بتتصوري كتير علي موبايلك انا كل اللي عايزه صوره ليكي تبقي معايا علشان لو فكرتي تلعبي بديلك اوريها لبابا وماما
ياسمين : هئ بس كدا خد ياعم البوم صور
محمد : لا مش قصدي صور زي كدا ، انا اقصد صور خاصه
ياسمين : * بتقلب وشها * يعني ايه مش فاهمه ؟؟؟!!
محمد : يعني صوره ليكي بالهدوم الداخليه بس او ملط او …..
ياسمين : انت اتجننت وديني لاقول لبابا اخليه يموتك
محمد : قوليله مش هيصدقك البيت كله عارف اني محترم وماليش في الكلام دا وهتبقي خدمتيني ساعتها لما ميصدقوكيش ويعوضوني بدرجه وانتي لاء ، اصل مش معقول اخ هيطلب من اخته كدا ولا ايه
ياسمين : دا انت طلعت وسخ اوي
محمد : *بيفرد ايده * الغايه تبرر الوسيله ، علي العموم فكري وردي عليا براحتك * وبيسبها وبيطلع *
ياسمين : * يابن الوسخه بقي تطلب مني انا كدا *
في نفس الوقت كان رياض قاعد في اوضته بيكلم راندا صاحبته الانتيم علي النت هو عمرهم ما اتقابلوا في ارض الواقع صحاب علي النت بس وبيحكوا لبعض كل كبيره وصغيره ولا عمرهم اتقابلوا ولا شافوا بعض غير صور بعتوها لبعض وكل واحد فيهم باعت للتاني صور مختلفه مش صورتهم الحقيقيه ، اخرهم كانو يتكلموا صوت ومفيش حدود للكلام مابينهم …..
راندا : وانت ليه تفتكر ان اخوك بيحور عليك ما يمكن يكون صح وعايزكو مع بعض
رياض : بقالنا سنين مبنطقش بعض وفي يوم وليله هنبقي حبايب لالالا مش مقنعه ?
راندا : الصراحه اه، بس انا لو منك اجرب وعادي لو لقيته بيتعولق انيكه ?
رياض : هتنكيه بايه بكسك?
راندا : اتلم يا متناك في ناس جنبي ?
رياض : قلب المتناك طب ايه مش هنعمل واحد حلو كدا ?
راندا : ياض اتلم بجد مش هينفع في ناس جنبي ?
رياض : طب ماتبعدي عنهم ولا خشي الحمام ونعمل بسرعه واحد يطلع من كسك ?
راندا : انا هقفل لو مبطلتش هيجانك دا ?
رياض : * باعتلها صوره زبه * موحشكيش زبي شايفه واقف ازاي ?
راندا : * لحست شفايفها اول ماشافت الصوره * يخربيت اهلك امسح امسح ?
رياض : مش همسح غير لما تقوليلي نيكني ?
راندا : لا ?وخليك بهيجانك كدا ?
رياض : خخخخخ احا يالبوه اخلصي زبي واقف نييييك
راندا : * بتشوف الرساله ومبتردش *
رياض : ردي هايج نييييك
راندا : سلام دلوقتي عندي ناس و**** بجد مش هينفع
رياض : ايه البضان دا
راندا : اسفه ياروحي هعوضهالك ??
رياض : فل ?…. * وهو بيعدل زبه جوا البنطلون كان اخوه داخل عليه *
محمد : * بص عليه وكمل لحد البلكونه وراح مطلع علبه سجاير جديده ومولع سيجاره *
رياض : * دخل وراه البلكونه شاف العلبه الجديده * ...احم انت كنت بتتكلم بجد في الموضوع اللي قلته من شويه
محمد : انت بتحرق كتير ليه انت مش قلت برا عنك خلاص بقي فكك
رياض : * بيبص لعلبه السجاير وهيموت وياخد سيجاره * ...اصل انا فاكرك بتهزر
محمد : وانا ههزر معاك ليه !؟؟ انا لا بطيقك ولا انت بتطيقني انا كنت جاي علشان الفلوس مش اكتر لكن انت جامد بقي خلاص مع نفسك انا وياسمين عملنا اتفاق وخت منها نص الفلوس * وبيطلع الفلوس من جيبه * اهوه نزلت جبت علبه سجاير ودا الباقي
رياض : احا !!! يعني اتفقت معاها
محمد : كان في ايدك الفرصه وضيعتها
رياض : طب بقولك ايه ، ماتيجي نتفق من جديد وبدل ماتبقي معاها تبقي معايا واحنا الاتنين دماغنا اجمد منها وهنكسب
محمد : *بيهزله راسه * لا ، انا ايه اللي يخليني اشارك حد والنص بالنص ، انا اتفقت معاها علي هي ٤٠ الف وانا ٦٠ الف وكمان ياسمين هبله ومش هتوجعلي دماغي ولا تفكر تخوني في يوم
رياض : طب ااااا طب ماتجيب سيجاره
محمد : * بيطلعله سيجاره وبيرمهاله * امسك
رياض : *بيولعها وبيسحب نفس ولا المدمنين * انا ممكن اقول لبابا علي الاتفاق اللي بينكم وانكم بتغشوا
محمد : قوله عادي ابوك مش هيفرق معاه نعمل ايه المهم انه يشوفنا بنحب بعض ،هههههه دا بالعكس ممكن يفرح اكتر
رياض : طب خلاص قولي شروطك وانا معاك من الاول
محمد : طب وياسمين يعني اخونها كدا * وبيتمنيك في الكلام *
رياض : ماطز ياعم فيها وهو حد فينا بيطيقها اصلا
محمد : يبقي انا ٧٠ الف وانت ٣٠ الف ويبقي انت معايا
رياض : احا انت هتصيع يالا ما انت كنت معاها ٤٠ ل ٦٠
محمد : بس هي مش هتوجعلي دماغي زيك
رياض : خلاص ٤٠ ل ٦٠ بيني وبينك ومش هوجعلك دماغك
محمد : وتمسكني عليك حاجه ، اعتبرها ضمان علشان لو فكرت تلعب بديلك
رياض : وانا كمان امسك عليك حاجه ، ايييييه كدا يبقي الاتفاق عادل
محمد : بسيطه عايز تعرف ايه
رياض : ايه اللي بينك وبين البت نور
محمد : هههههههه بس كدا ، ماشي ياعم انا ماشي معاها وبفرشلها
رياض : احا بجد ولا بتشتغلني
محمد : لو مش مصدق اوريك بنفسك لو حابب
رياض : * بلهفه * امتي ؟؟
محمد : لما تمسكني عليك حاجه
رياض : عايز تعرف ايه ؟
محمد : ايه اللي بينك وبين محمود اخو نورا ؟
رياض : خخخخخ * وبيمسكه من البجامه * انت اتجننت يالا ولا هتروح منك
محمد : * بيبرقله * صوتك ، شباك اوضه ابوك جنب البلكونه ، ولو سمعك هيرنك علقه بنت وسخه
رياض : يبقي متعبطش في الكلام علشان مرميش اللي جابوك من هنا
محمد : مالك اتحمقت كدا ليه ، يبقي فعلا نور عندها حق لما قالتلي انها شافتكو في بير السلم
رياض : محصلش دي كدابه ، وانت لسا قايل انك بتزنقها يعني شرموطه هتصدق شرموطه
محمد : بقولك ايه انت هتتعبني وتلف وتدور انسي الاتفاق اللي بينا وحلال عليك السيجاره * وسابه ودخل الاوضه *
رياض : * قعد دقيقتين وراح داخل الاوضه وراح فاتح باب الاوضه بص ملقاش حد صاحي وراح قافل الباب تاني وساند علي المكتب واخوه قدامه علي السرير بتاعه بيحط موبايله علي الشاحن * … نور مكدبتش
محمد : ما انا عارف انها مبتكدبش
رياض : بس انا اللي بنيكه دا خول اصلا
محمد : ياعم انا مالي مين بينيك مين ، دي مش قصتي انا ليا بانك تثبتلي ان الكلام دا صح
رياض : احا ما انا قلتلك اهوه
محمد : دا كلام بس ، لكن فين الدليل
رياض : عايز تشوفني وانا زانقه ههههه لا طبعا انت اهبل
محمد : ايه القرف دا !! لا مش عايز كدا انا عايزك تصور الواد وانت زانقه ويبقي انت كمان باين
رياض : بسيطه ،بس انا كمان اصورك مع نور وتبقي واحده بواحده
محمد : سهله ، انا هقولك هنتقابل فين وامتي وانت وشطارتك بقي عرفت تصور معرفتش ميخصنيش
رياض : تمام ، وياسمين واتفاقك معاها
محمد : انساه واقفل النور وتصبح علي خير …
بعديها بيومين علي المغرب كدا كان الاب نايم في اوضته والام بتتفرج علي التليفزيون في الصاله وبتكلم اختها في التليفون وبترغي ورياض في اوضته علي النت ومحمد عند ياسمين في اوضتها
ياسمين : انا احم انا فكرت في اللي انت قولتهولي ووووو
محمد : موافقه يعني ولا مش موافقه
ياسمين : * ساكته *
محمد : فين الصوره ؟!
ياسمين : * بتوريهاله علي الموبايل *
محمد : ايه دا لابسه كات !! ما انا بشوفك في البيت بكات عادي ايه الجديد يعني ؟
ياسمين : دا اللي قدرت اصوره
محمد : خلاص اصورك انا لو هتتكسفي تصوري
ياسمين : انت هتستهبل
محمد : خلاص خليكي كدا هروح اتفق مع رياض انا غلطان اصلا اني جتلك تاني
ياسمين : استني بس * ومتلخبطه * انا انا انا
محمد : لو مش عايزه براحتك كدا كدا انتي استحاله تكسبي رياض وانا هروح مع رياض الطرف الكسبان
ياسمين : * بتفتح باب الاوضه تشوف في حد ولا لاء وتقفله تاني * احلف انك مش هتخوني في يوم ولا هتوري الصوره دي لحد
محمد : و****
ياسمين : لا احلف كله علي بعضه
محمد : و**** العظيم ياستي ولا هخونك ولا هوري الصوره لحد
ياسمين : طب اطلع برا عقبال ما اتصور
محمد : مش هتفرق كدا كدا هشوف جسمك في الصوره
ياسمين : * متردده *
محمد : انجزي دي كلها صوره مش هنبات فيها
ياسمين : * بتقلع البجامه اللي فوق بسرعه وبتنزل البنطلون وواقفه بالاندر والبرا وهي مدياله ضهرها وحاطه ايديها علي بزازها وكسها * صور واخلص
محمد : * هاج نييييك من منظرها وشكل طيزها وراح مصور كذا صوره * لفي هاتي من قدام *
ياسمين : لا قدام لا
محمد : اخلصي لو حد دخل وشافنا كدا هتبقي مصيبه يالا * وراح وقف علي الباب ماسك الاوكره * يالا علشان لو حد جيه
ياسمين : * بتلف وباصه في الارض *
محمد : * بصوت واطي * شيلي ايدك اخلصي * وبيصور * ….. خلاص البسي بسرعه
ياسمين : * بتلبس هدومها بسرعه نيييك *
محمد : خلاص كدا امان وانا وانتي مع بعض ضد رياض
ياسمين : محمد انت حلفت
محمد : عيب عليكي …….
في نفس اليوم بليل وتقريبا الساعه ٣ الفجر كان رياض بيكلم محمود علي النت
رياض : صاحي ؟
محمود : اه
رياض : تعرف تنزل ؟
محمود : صعب ابويا كل شويه رايح جاي علي الحمام
رياض : طب ماتحاول
محمود : استني خليك معايا
رياض : شوف وقولي
محمود : * بعدها بدقيقتين * نايمين بس مضمنش
رياض : انزل بس مش هنتاخر واكنك مثلا نزلت تجيب كانز ولا اي حاجه
محمود : طب ماتستني للصبح يكونوا راحو الشغل
رياض : اخلص يابضان انا هنزل اهوه هستناك تحت في بير السلم انجز متتاخرش
محمود : طيب طيب
بعديها بخمس دقايق في بير السلم
رياض : * بصوت واطي نيييك * كل دا
محمود : * بصوت واطي نييك برضو وبيتاكد ان باب العماره مقفول *
رياض : مقفول مقفول اخلص * وبينزل الشورت وبيطلع زبه يدعكه *
محمود : * بيقرب عليه وبيستخبوا تحت السلم وبيوطي شويه وبيمصله زبه * خلص بقي ياعم هنتفضح *
رياض : طب لف لف * وبيتف علي ايده يدعك خرمه وبيدخله سنه سنه لحد مادخل *
محمود : متزقش جامد
رياض : * ماسكه من طيزه وهاتك يادعك فيه *
محمود : اخلص بقي جيب يالا * وبيلف وشه لقي رياض ماسك موبايله * احا انت بتعمل ايه
رياض : ششش صوتك ياعم وبعدين ايه بصور طيزك للذكري
محمود : متفقناش علي كدا
رياض : طب لف اخلص
محمود : مش هلف ياعم وهات الموبايل دا
رياض : انا هايج نيك ولو ملفتش هفضح ميتين امك فاخلص اجيبهم وبعدين نتصرف
محمود : * لف نفسه وفلقس * طب اخلص نيك وهاتهم * وكل شويه يلف يبص علي رياض بيصور ولا لاء *
رياض : ماتثبت بقي يابضان خليني اعرف اجيب
محمود : دا انت غدار يالا
رياض : هجيب اثبت بقي
محمود : * لما حس ان رياض هيجيبهم راح مطلع زبه من طيزه ولف وشه يتفرج علي رياض وهو بيجيبهم علي الارض * ارتاحت ؟؟
رياض : اه انا كنت هيجان نيك * وبيمسح اللبن اللي علي الارض برجله عشان ميبانش *
محمود : بتصور ايه وريني صورت ايه
رياض : * بيوريله الموبايل * صوره ياعم اهو وانا بنيك طيزك ...لا كدا ما احبكش هتنتش الموبايل تاني هنيكك
محمود : وريني كل اللي صورته
رياض : * بيقلبله في الموبايل * اهوه ياعم هما الصورتين دول بس ووشك مش باين اصلا مالك خايف ليه
محمود : وبتصور ليه يعني ؟!
رياض : عادي حبيت اجرب احساس التصوير
محمود : طب انا هطلع دلوقتي بس هنتكلم تاني
رياض : ياعم متخافش دا انت جبان اوي * وبيطلع علي شقته ودخل اوضته * …. محمد صاحي ولا نايم ؟
محمد : ايه لا صاحي
رياض : امسك ياعم احلي مسا عليك * وبيوريله الصور علي الموبايل *
محمد : ايه دا فين وشك ووشه
رياض : * بياخد سيجاره من علبه محمد * دا اللي عرفت اصوره ومكنش هيرضي اصور وشه
محمد : ياعم ماشي هعديهالك
رياض : كدا اتاكدت اني بنيكه ؟
محمد : اه
رياض : دورك بقي تفرجني علي نور
محمد : اول ما اقابلها هقولك
رياض : * بينتش الموبايل منه * لا ياحبيبي الصور علي موبايلي انا اول ماتصور نور وتبعتلي ساعتها ابعتلك محمود
محمد : ماشي يا ناصح ………… انتهي الجزء الثاني
الجزء الثالث
نور
اتجوزت مرتين واتطلقت المرتين ولسا مكملتش ال ٣٣ سنه ودلوقتي عايشه شويه مع ابوها واخوها وشويه مع امها وعندها شقتها التانيه وبتروحها كل فتره ، نور جارتهم في نفس العماره وبالبلدي كدا نور دي بطل بمعني الكلمه جسم وجمال وكل حاجه في الدنيا وتعتبر صاروخ المنطقه ، والكل نفسه يتعرف عليها او يتجوزها ، وبيبقي يوم السعد لاي شاب في المنطقه لما نور تقوله صباح الخير ، نور عارفه انها جميله وواثقه من نفسها نييييك وعارفه انها لو شاورت بصباعها الف من يتمنالها الرضا ترضي ، لسانها طويل مع قليل الادب ، وكتكوته اوووي مع المحترمين ، شخصيه نور محدش يعرفها لحد دلوقتي هل هي قليله الادب ولا محترمه ولا شرموطه ولا بتتعولق بس ولا عايزه من الدنيا ايه …. علاقتها مع جيرانها عاديه جدا ، في بعض السكان وخصوصا الستات اللي في سنها او اصغر بيغيروا منها ومن جمالها ، وفي بعض الجيران بيهيجوا عليها شباب او كبار او حتي مراهقين ، نور مبتحبش غير نفسها وبس ، ولو دخلت دماغها يبقي طاقه القدر اتفتحتلك … نور كان مستواها المادي متوسط لحد ما اتجوزت الجوازه التانيه دي اللي غيرت حالها …
جوازات نور
لسا يادوب مكمله ال ٢٤ سنه ولقيت ابويا بيقولي في عريس متقدملك قلت وماله نشوف العريس دا ، وجيه زارنا سليم في البيت وتمت الخطوبه وابتدينا نتكلم في الموبايل و ناخد علي بعض وخرجنا كام مره بس اللي لاحظته من كلامه معايا انه عرص ، انا ماكنتش متاكده منه غير لما حصل كام موقف يعني زي مثلا مكنش بيدقق علي لبسي وسايبلي حريه الاختيار في كل حاجه ، اقوله نروح كافيه معين يقولي ماشي ، نخش سينما اختار انا الفيلم ويوافق حتي لو مش عاجبه ، حاجات زي دي يعني ومكنش شاكمني كنت حاساه دلدول او يمكن كان بيتمنالي الرضا ارضي ... ابتديت اتعلق بيه لانه بيعملي كل حاجه علي قد طاقته وابتدت مابينا مكالمات الحب والعشق والغزل فيا وفي جسمي بطريقه غير مباشره وشويه خدنا علي بعض وبقيت ببوسه في الموبايل او نقول كلام سكس واحس بالهيجان في بصوته وانا ببقي هايجه بس مببينش ليه اي حاجه علشان ميقولش عليا شرموطه ، لحد في يوم كنا بنتكلم ودا كان اول خيط في شكي ناحيه سليم
سليم : اصلي شفت النهارده واحده لابسه جيبه تجنن و الكلوت باين من تحت مرسوم
نور : ياسلام طب خليها تنفعك بقي
سليم : وانا ليا غيرك برضو ياقلبي ، ما انا كل لما اجي احط ايدي علي كتفك ولا ابوسك تقوليلي لما نتجوز
نور : اه نتجوز ولا انت فاكرني بنت من اياهم
سليم : دا انتي ست البنات كلهم ، انتي هتبقي مراتي ، انا اقصد يعني بدل ما ابص برا خليني معاكي وانا نفسي فيكي اوي بصراحه
نور : نفسك فيا ازاي
سليم : يعني نفسي أبوسك احضنك احس بجسمك في جسمي
نور : * وهي عايزه تسمع كلام يسخنها * وايه تاني
سليم : اشوف بزك اللي جنني دا واتاكد اذا كان طبيعي ولا هههههه
نور : انت قليل الادب علي فكره
سليم : وانتي جامده اوي علي فكره ، انا لحد دلوقتي مش مصدق انك هتبقي مراتي ، عارفه انا عايز امشي اتفشخر بيكي وسط الناس واقولهم بصوا الصاروخ دي مراتي
نور : ياسلام ويقعدوا يبصوا عليا وعلي جسمي وانت هتسكت
سليم : مايبصوا ايه المشكله ، المهم انا اللي هدوق في الاخر وبعدين وانا بقولك امشي ملط يعني
نور : لما ابقي مراتك نبقي نعمل اللي عايزينه
سليم : يعني معندكيش مانع الناس تحسدني عليكي
نور : وهو انت هتخليني اخرج عريانه يعني ؟
سليم : افرضي يعني قلتلك كدا هتعملي ايه هههههه
نور : سلام ياسليم
سليم : * حس انه اتسرع * استني بس الو الوووو…..
بعد ماقفلت مع سليم وكنت حاسه بصوته انه ممحون وهايج اوي بس مخدتش في بالي الكلام اللي قاله وقلت هايج ومعرفش ليه كان عاجبني هيجانه عليا واني مبريحهوش وطبعا اتصل بيا كتير وحاول يصالحني وانا قلت ميجراش حاجه يابت دا هيبقي جوزك برضو ، وخرجنا بعديها كذا مره ولقيته بيتعمد اننا نخرج في اماكن زحمه بحجه اننا نتمشي اكتر وقت ممكن مع بعض وهو مانكجني وماسك ايدي ، يعني مثلا ننزل وسط البلد او نخش اي شارع زحمه ونعمل اكننا بنتفرج علي المحلات وبنجهز شقتنا ، ولما كان حد بيلمسني او يتحرش بيا في الاول كنت بسكت مش عايزه مشاكل ، لكن بعد كدا لما كنت بكلمه كان بيقولي عادي والدنيا زحمه اكيد مش قاصدين ، في مره انا فاكره كانت تعتبر هي دي اول مره اسيب نفسي ليه خالص لما لقيته بيكلمني بليل وصوته ممحون اوووي وانا اصلا كنت هايجه لوحدي
سليم : مش عارف ليه منشفه مخك نروح نشوف الشقه اللي هنتجوز فيها دا هي ساعه زمن
نور: ما انا قلتلك ياسليم انا قلت لماما قالتلي المنطقه مش حلوه نشوف غيرها
سليم : وهو انتو شفتوا الشقه اصلا علشان تحكموا وبعدين هي ماما اللي هتسكن فيها ولا انتي ، انتي خايفه مني صح !
نور : انت مش سهل وممكن تعمل حاجه كدا ولا كدا انا مش ضمناك
سليم : ههههه دا انا غلبان ، انا كل اللي هعمله همسك ايدك واقربك عليا واحضنك جامد علشان وحشتيني اوي وبعدين هبوسك في راسك هنا وفي خدك هنا وفي شفايف….
نور : بس ياسليم اتلم
سليم : شفايفك طعمها حلو اوووي يانور عايز اقطع شفايفك من البوس
نور : ياسليم بس بقي
سليم : يعني مش عايزاني ابوسك
نور : * ساكته *
سليم : ساكته ليه عايزاني ابوسك ولا …..
نور : *بصوت واطي * اه
سليم : اه ايه
نور : اااااه عايزاك تبوسني
سليم : اخيرا نطقتي
نور : اسكت وقولي هتعمل ايه تاني
سليم : *حس انها هاجت * انتي في الاوضه لوحدك
نور :اه
سليم : سيبيلي نفسك خالص وانا هدلعك ، هبوس في كل حته في وشك وشفايفك ممممم طعمهم يجنن وهنزل علي رقبتك ابوسها واعضها براحه خالص وافضل زانقك في الحيطه
نور : ااااااه
سليم : واحط ايدي علي بزك من برا اقعد امسك فيه واعصره مممممم بزك طري اووووي يانور
نور : اااااااااه
سليم : واقوم فاتحلك زرار البلوزه
نور : اااااه بلاش ياسمسم حد يطب علينا
سليم : متخافيش انا بس هفتح البلوزه كدا واطلع بزك اللي مجنني دا وهبوسه كدا مممم كدا
نور : اااااااه
سليم : حلمه بزك واقفه ليه ؟ هيجتي ؟
نور : ممممممم كمل كمل
سليم : وامسك فرده بزك ارضع فيهم اووووي وامص في الحلمه وانا وسطي بيحك في كسك من تحت
نور : * مقدرتش تمسك نفسها وطلعت ااااااه بمحن عالي *
سليم : هيجتي من كسك
نور : اااااه اااااه كمل كمل
سليم : اومال لما الحسهولك الحس كسك واشفطه
نور : اااااه
سليم : واشفط كل عسلك ومايتك
نور: اااااه اااه ااااااااااه *وبتجيبهم *
سليم : *عرف انها جاببت * هاتي جيبيهم جيبي كل عسلك مممممممم طعمهم حلو اوووووي
نور : * هديت شويه بعد ماجابتهم *
سليم : ارتاحتي ؟……... ساكته ليه ؟
نور : انت بجد بتحبني ؟
سليم : بموت في كل حته فيكي ، بعشقك ونفسي في اليوم اللي اعبرلك فيه عن حبي ليكي و امتعك اوووي
نور : وانا بحبك اوي
سليم : ممكن طلب ، ممكن توريني العسل اللي جبتيه من كسك
نور : مش هينفع اصلي دخلت ايدي من جوا مقلعتش فالاندر شربهم
سليم : طب ماتصوريلي الاندر
نور : لا بلاش شكله وحش
سليم : يالا بقي علشان خاطري انا جبت مرتين والتالته هجيبها اهيه علي اندرك
نور : طب استني اقوم اولع النور واصوره
سليم : مستني
نور : * بتبعتله الصوره * بس تمسحها علطول
سليم : اووووووف ايه دا ااااااااااه اندر جامد اوووووي عايز يتلحس
نور :مش هتقرف
سليم : * هايج نيك * مقرفش منك ابدا انا اقعد اشم والحس فيه طول عمري ااه
نور : انت نزلتهم
سليم : هينزلو اهوه بس قوليلي بتحبي تمصي
نور : مجربتش بس اه
سليم : تمصي ايه
نور : امص
سليم : قولي تمصي ايه قولي الاسم
نور : اااااااا
سليم : يالا قربت اجيب
نور : * بصوت واطي * زبر
سليم : ااااااااااااه يخربيتك انا جبت كتير اووووي يالبوه
نور : *شهقت لما سمعت لبوه *
سليم : عجبتك الشتيمه يالبوه
نور : ااه
سليم : سيبيلي نفسك وهخليكي تتمتعي اوووي يالبوه
وقفلت مع سليم وكان اليوم دا الفاصل في علاقتنا اللي بعديها بقينا واخدين علي بعض اوي وتقريبا كل يوم بنعمل سكس كول لحد مانجيب احنا الاتنين ، وطبعا لما بنخرج بيستغل اي فرصه يبعبصني فيها يمسك بزي يخليني امسك زبه من فوق الهدوم ، يبوسني ، يحسس علي طيزي ، وكان بيستغل الفرصه لما يجي البيت وميكونش غير محمود في البيت وبابا نايم وماما مثلا بتعملنا اكل او بتجبله حاجه يشربها ويقوم زانقني في الصاله ويلعب في جسمي كله ويدعك فيا لحد ماببقي خلاص مش قادره وشويه وهفتحله رجلي واقوله نيكني ، بس كان فيه حاجه شغلاني انه كان كل لما يجي عندنا يخش الحمام ولما سالته قالي هتعرفي المره اللي جايه وفعلا المره اللي بعدها لما دخلت الحمام بعد مامشي لقيت لبنه علي كلوتي زي ما قالي وساعتها هيجت اوووي وشميت لبنه ودقت منه حته بس معجبنيش ، وبقي كل مره يزورنا يسيبلي لبنه علي كلوتي لحد في مره لقيته جايب علي كلوت ماما ولما واجهته
سليم : انا افتكرته كلوتك ياحبيبتي
نور : ياسلام ما هو المقاس باين
سليم : وفيها ايه ما انتي وامك واحد ههههه
نور : لا بجد ! سليم اتلم انا بعملك كل حاجه ميبقاش عينك زايغه حتي علي ماما
سليم : امك ؟! انتي اكيد بتستهبلي دي حماتي في مقام ماما اكيد مش هفكر كدا
نور : ما انت فكرت وشميت كلوتها كمان وجبت عليها ، يعني انت مش عارف ريحتي من ريحه ماما
سليم : كنت هايج ومش مركز
نور : وانت لما بتهيج بتعمل اي حاجه كدا
سليم : دي حلاوتها اننا نهيج نعمل اللي نفسنا فيه
نور : * قلت اضرب علي الحديد وهو سخن واتاكد بنفسي واللي يحصل يحصل * يعني لو هايج في بيتكو ودخلت الحمام ولقيت كلوت حماتي اللي هي مامتك هتشمه برضو
سليم : اااااه * وبيدعك في زبه *
نور : ااااه ايه ياحبيبي هتشم كلوت مامتك وتهيج علي ريحتها وتدعك زبك زي ما بتدعكه دلوقتي
سليم : ااااااه انا بشمه كتييير وريحته حلوه
نور : * اتفاجئت من رده وسكت، بس كان لازم اكمل علشان ميحسش * يعني نفسك في امك
سليم : *سكت *
نور : *حسيت اني عكيت الدنيا فقلت احل الموقف * انا هبقي مراتك يا حبيبي و هنعمل كل اللي عايزينه مع بعض طالما سر بينا وبين بعضينا وانا بحبك وموافقه بجنانك دا
سليم : بجد بجد يانور يعني مش متضايقه
نور : هتضايق من ايه انك بتشم كلوتاتي ولا كلوتات مامتي ولا كلوتات امك ، مش بعيد لو لقيت حد بيشم كلوتي تهيج عليه
سليم : اووووووف بتتكلمي بجد هو في حد بيشم كلوتك غيري
نور : * قلت احور عليه * ايه ااااه ابن خالتي مره كان عندنا وقفشته بيشم كلوتي
سليم : ها وعملتي ايه
نور : هيجت اووووي ودخلت العب في كسي لحد ماجبتهم
سليم : اوووووف
نور : انت بتحب كدا ياسمسمتي
سليم : مش هتضايقي
نور : قلتلك انا بحب كل حاجه معاك
سليم : اااه بحب كدا
نور : * قلت اجيب من الاخر بقي يا اما شكي في محله يا اما انا فاهمه غلط * بتحب تبقي ديوث
سليم : * هاج اوووي وبيجيبهم * اااااااااه
نور : *ساكته *
سليم : * مش عارف يقول ايه * احم انا هقوم اشحن الموبايل علي الشاحن و هكلمك بكره يالا تصبحي علي خير
هنا اتاكدت انه فعلا معرص وبقيت مش عارفه اكمل واسيب نفسي لهيجاني ولا اشوف راجل غيره وخصوصا انه مستواه المادي يعني متوسط ، بس اللي خلاني اكمل واوافق حاجتين الاولي ان مبقتش طايقه العيشه في البيت وخناقات بابا وماما كل يوم…. والتاني ان انا لما مسكت زبه اكتر من مره وشفته، زبه كان حلو يعني هيمتعني ويكيفني وكمان انا بحس بهيجان اوي وانا معاه وهو بيعرف يهيجني لاقصي درجه وسبب طلاقي منه انه احنا بعد الجواز، فجرنا خالص وبقينا بنعمل حاجات غريبه بس كلها في نطاق العقل علشان الفضايح ، اتطلقت منه لما لقيته بيخوني اه بيخوني احنا برغم اللي بنعمله وانه بيعرص عليا وبنستمتع لما الرجاله تتحرش بيا وتلمس جسمي ولبسي يبقي سكسي اوي وكنا بنعمل سكس كول مع ناس من النت و اشوف ازبارهم وكل دا بس في الاخر انت اللي معرص مش انا يعني انت موافق ان مراتك تتناك من حد تاني لكن انا مش موافقه ان واحده غيري تشاركني فيك ، وطبعا ردي دا كان بالنسباله اني متخلفه وايه الهبل اللي بقوله دا ، بس الغريبه انه طلقني بعديها بكام يوم لان شكله شبع مني او ملقاش فيا امل اني اوافقه يجيب حد ينيكني قدامه ودي كانت جوازتي الاولي ….
جوازتي التانيه طلاقي فيها كان اسرع مما تتخيلوا ، كانت اسرع من مايكل في تنزيل الاجزاء الجديده ، كانت في ليله الدخله ، هو كان غني معاه فلوس كتير وكان كاتبلي الشقه باسمي ، كل اللي حصل ليله الدخله يادوبك قلعنا هدومنا ونام عليا وراح جايبهم علي باب كسي ملحقش يدخله
نور : طلقني
جوزها : توتر الفرح لسا احنا في الاول
نور : طلقني ، انا مش اول مره اتجوز ولا انت دي اول مره ليك وانا فاهمه وانت فاهم انت عطلان فبالزوق طلقني وكل واحد يروح في حاله
جوزها : ولو مطلقتكيش
نور : انا مره بجحه واقول للخول في عينه انه خول وعندي استعداد اجرسك في العماره وفي المنطقه كلها وان زبك صغير كمان
جوزها : اتجوزتيني ليه وانتي عارفه
نور : علشان فلوسك
جوزها : يا بجاحتك
نور : بكره ورقتي تكون عندي ومشوفش وشك تاني ، ودا تمن اني اتخرس مفضحكش ….
وقد كان، اداني كل مستحقاتي وبسهوله كمان ومن غير اي شوشره علشان هو ضعيف الشخصيه وانا اللي اختارته ولعبت عليه لحد ماخليته يتجوزني علشان اتمتع بفلوسه ، وانا اساسا شايفاه خول من الاول وكنت هكمل معاه حياتي بس لما لقيته قبل الفرح بيومين عايز يعملي فيها سي السيد وبيديني في اوامر وقرارات ف لاء ياكسمك انت خول وانا ساكته وهسكت لحد مانتجوز وتطلقني واعيش بفلوسك يابقف ….. وبقيت عايشه دلوقتي شويه مع محمود وابويا وشويه مع امي اروح ازورها يومين وارجع وشويه اقعد في شقتي ، الوحيد اللي دخل دماغي الواد محمد رغم فرق السن اللي بينا بس واد تقيل عارف هو عايز ايه بيعرف يكيس اللي قدامه وكلامنجي اووي ويعتبر هو الوحيد اللي ما ريلش عليا ولا كان بيبص لجسمي زي بقيه رجاله المنطقه ودا اللي جنني اكتر ، ماهو يااما انا وحشه يااما انت خول ملكش في النسوان ، الواد كان داخل عقلي بشكل غير طبيعي مكنتش هايجه عليه بالعكس انا قلبي اللي هايج عليه ، حبيته ومعرفش حبيته ليه وامتي وازاي بس اللي اعرفه اني كنت بحب اتكلم معاه كتير وكنت احب انا اللي افتح واجر معاه كلام وهو تقيل بطريقه بنت وسخه تغيظ ، كنت في الاول فاكراه مكسوف بس لا مكنش مكسوف كان بيدوس في اي كلام يعني اكون بكلمه علي الجيران وانهم بيرمو الزباله علي السلم يقولي "مستنيه ايه من اشكال وسخه كبري مخك عادي" ، فالواد اهوه بيشتم وصايع اهوه مش خام ، ابتديت ادور وراه لحد ماعرفت انه بيشتغل في الصيف علشان هما علي قد حالهم وكدا فعرضت عليه افتح سنترال وهو يقف فيه واكنه بتاعه وهو رفض لانه بيشتغل في الصيف بس والسنترال هيقفل بقيه السنه وكل لما اعرض عليه شغل يرفض وعزه نفسه دي مخلياني اتمسك بيه اكتر ، لحد في مره خلاص انا كنت جبت اخري وكنت نازله علي السلم ومحمد راجع من المدرسه وطالع في وشي رحت مسلمه عليه وبايساه في بقه مره واحده ونزلت ومش عارفه عملت كدا ازاي وليه والغريبه ان ابن الجاحده كلمني بعديها عادي ولا اكنه حصل حاجه ، بس اتجرأ عليا اكتر في الكلام وكان مثلا لو قاعده مع امه تحت وهو جيه الاقيه مدلعني بكلام زي " مدام نور تخصني يامنطقه ، اللي يضايقك قوليلي وانا اموتهولك ، دي بونبونايه عمارتنا ، امي دعيالي النهارده اني اشوفك عندنا " وطبعا كان كله بالهزار وامه معتبراه هزار وفرحانه ان ابنها محبوب وبيعرف يتكلم واجتماعي بس متعرفش انه واخد قلبي ابن الجزمه ، وكنت انا علي حس الهزار دا بهزر انا كمان واقول " دا محمد دا جوزي ، يخليك ليا ياراجلي ، راجل بصحيح **** يباركلك فيه يا انعام " … محمد انا كنت بغير عليه اوي لان في بنات في العماره والمنطقه هيموتوا عليه هو مش امور بس جذاب يعني تتكلمي معاه تحسي بحاجه بتشدك لكن هو عادي ملامحه عاديه جدا ، بقينا اصحاب جدا انا ومحمد وعادي لما يطلع يقعد معايا في البيت وابويا ومحمود اخويا عارفين كنا بنقعد في الصاله عادي مش في اوضه النوم ولما كان بيجي ومحدش في البيت كنا بنتشاقي شويه وبعدين نفتح باب الشقه علشان لو حد جيه فجاه ميشكش في حاجه وكنا بنحكي لبعض حاجات كتير وكنت عارفه بحوار الوصيه اللي ابوه عمله دا ومكنتش موافقه عليه
نور : انت منشف مخك ليه ما قلتلك خليك زي ما انت ولا وصيه ولا حاجه والفلوس اللي عايزها هديهالك
محمد : لا قلتلك ميه مره انا مش خول علشان اخد فلوس من عرق النسوان
نور : ياض افهم خول ايه بس ، انت هتاخد فلوس تفتح بيه مشروع وتسددها لي زي البنك فين الخول في الموضوع
محمد : برضو مش هسيب حد من اخواتي يكسب انا كدا بيتعلم عليا
نور : يبقي الحكايه مش فلوس بقي ، الحكايه انك مش عايز تخسر منهم
محمد : اه طبعا ، يعني اسيب رياض اللي فاكر نفسه ذكي دا يكسب ولا ياسمين الهبله دي تكسب احا
نور : انت مش قلتلي قفشت عليهم حاجه
محمد : اه
نور : بالرغم انك مش عايز تقولي ايه الحاجه دي بس ماشي انا هساعدك برضو
محمد : تساعديني في ايه
نور : ايه رايك لو تسلمهم تسليم اهالي يعني بالحاجه اللي معاك توريها لابوك وساعتها ابوك هيبعدهم من المسابقه او يديك نجمه ولا كحكه اللي بيديهالكو دي
محمد : تصدقي فكره ، بس انا كدا ابقي ضحيت باللي ماسكه عليهم من اول مره بسهوله
نور : ومالو وانت يعني لازم تقفش حاجات كتير كفايا حاجه واحده وبكره ولا بعده تمسك غيرها
محمد : صح عندك حق
نور : هما ماسكين عليك ايه ؟؟ حاجه مهمه يعني!!
محمد : ههههههه لا دول هبل اوي كانو عايزين يعرفوا في حاجه بيني وبينك ولا لاء
نور : هههههه بس كدا ، ما امك وابوك عارفين اني بحبك وبنقعد نهزر مع بعض قدام امك عادي
محمد : تقريبا الواد رياض كان عايز يعرف في حاجه بيني وبينك ولا لاء لان عينه منك والبت ياسمين دي هبله ممكن تكون عايزه تعرف فضول مش اكتر ما انتي عارفاها حشريه
نور : ههههههه بقي رياض عينه مني ههههههه ضحكتني دا انا اطيق العمي ولا اطيقهوش دا رزل اووووي انتو ازاي مستحملين غتاتته
محمد : علشان تعرفي انا عايش في ايه
نور : المهم انت اعمل زي ماقولتلك وقولي عملت ايه ….واد يامحمود انزل هات الطلبات دي علشان اعمل الغدا
نزل محمد من عند نور وفكر في كلامها وبعديها بكام يوم كان الاب مجمع الاولاد تاني علشان يشوفوا درجاتهم الاسبوعيه
الاب : يالا ياحجه قوليلنا مين اللي فاز الاسبوع دا
الام : ياسمين
رياض : نعممممم!!! ياسمين ايه اللي فازت * وبيبص لمحمد * ازاي يعني
الام : ياواد اصبر انا لسا قلت حاجه .. ياسمين قالت ان محمد ذاكرلها حاجه مكانتش فاهماها في المنهج ، كدا محمد خد درجه ...وقالت كمان انه شاف عيال بيعاكسوها في المدرسه فدافع عن اخته فهياخد درجه
الاب : * مبسوط اوي * صحيح راجل من ضهر راجل
محمد : مهما كان اللي بينا احنا في الاخر اخوات ومينفعش اشوف اختي بتتعاكس واسكت
رياض : * بيبصله بغيظ *
الام : وياسمين قالت ان رياض كل شويه يضايقها في الرايحه والجايه علي لبسها في البيت وكمان خد منها ريموت التليفزيون واتفرج علي الماتش ومخلهاش تتفرج ، صح يارياض
رياض : اه صح ماتش القمه اسيبه علشان الهانم تتفرج علي مسلسل مقرف
الاب : خلاص متكمليش ياحجه امسحيله كل درجاته الاسبوع دا
الام : حاضر ياحج ، كدا فاضل محمد بيقول ان ياسمين اديته فلوس علشان مكنش معاه فلوس ، كدا درجه لياسمين … وكمان قال انه كان جعان في يوم وياسمين اديته حته من الفرخه بتاعتها لما لقيته جعان كدا ياسمين نقطتين
الاب : انا مبسوط بيكو اوي
ياسمين : احنا اخوات برضو يابابا
الاب : ورياض معملش حاجه
الام : لا محدش من اخواته قال عليه حاجه خالص
الاب : * بياخد نفس طويل * الاسبوع دا كدا محمد اللي كسب علشان الموقف اللي دافع فيه عن اخته ، معلش ياياسمين بقي انتو متعادلين بس اخوكي برضو ولا ايه
ياسمين : * مبتسمه * طبعا يابابا
الاب : * بيطلع خمسين جنيه من جيبه * معلش المره دي خمسين جنيه بس انتو عارفين مصاريف البيت
الام : * بتبص بحسره * ولازمته ايه بس ياحج احنا مش حمل كل اسبوع خمسين و ميه جنيه
الاب : معلش خليها علينا طالما الاولاد بيسمعوا الكلام وكويسين يبقي ياخدوا عينينا
محمد : * فكر انه لو خد الفلوس كدا هيضطر انه يقسم مع ياسمين ورياض يعني كل واحد 25 جنيه وهو مش هياخد حاجه في الاخر *.... لا ياحج خيرك سابق انا مش محتاج فلوس دلوقتي خليها معاكم ولما احتاج هقولكم
ياسمين ورياض : * مستغربين من رد فعل محمد ومتضايقين *
الاب : امسك ياولد ملكش دعوه انت
محمد : وحياتك عندي يابابا مش محتاج **** يخليك لينا حسك في الدنيا
الام : * فرحانه طبعا * اصيل يامحمد
محمد : تحت رجليكي ياامي …..
وكله دخل علي اوضته وياسمين عاتبت محمد علي اللي عمله بس ضحك عليها بكلمتين وبعديها رياض كان بيشد في شعره من محمد وانه شك انه متفق مع ياسمين وهيبيعه وطبعا محمد حور عليه باي كلام وفي وسط الكلام لقوا الباب بيتفتح عليهم بقوه
الاب : اه ياوسخ يانجس يا شرموط * وبيضرب في رياض بالاقلام وبالشلاليط *
رياض : * وهو مخضوض وبيرجع لوا وبيجري من ابوه في الاوضه * في ايه في ايه يابابا
الاب : بتعمل كدا ياخول عايز تفضحني في المنطقه * وبيضرب فيه *
رياض : طب في ايه بس قولي حصل ايه ااااااه طب افهم في ايه ااااااه في ايه يابابا
الاب : انا علي اخر الزمن اخلف عيل خول * وبالحزام وعلي جسمه *
الام : استني بس ياحج اسمع منه * وواقفه مخضوضه وبتلطم وبتعيط *
الاب : اخرسي انتي واللي هسمع صوته هرميه برا البيت ، انت عايز تجيبلي العار والفضيحه ياشرموط ياخول * نازل ضرب فيه *
رياض : اااااه دراعي دراعي يابابا قولي في ايه طيب انا عملت ايه ، ايه اللي حصل اااااه يابا جسمي مش قادر
الاب : * بعصبيه * عايز تعرف في ايه انا هعرفك * وبيطلع الموبايل من ايده * ها انت اللي في الفيلم دا ولا مش انت اووووعي تكدب * وبينزل بالحزام علي جسمه *
رياض : ااااااه لا مش انا مش انا و****
الاب : مش انت ، عليا برضو دا هو صوتك وملامحك ياكلب ياخول * بيضربه برضو * يالا براااااا متقعدليش في البيت دا ولا ثانيه برااااا
رياض : يابابا مش انا و**** * وبيستخبي ورا امه * انا لا يمكن اعمل كدا ااااه ياماما قوليله حاجه
الام : ياحج ماهو قالك مش انا اهوووه
الاب : انتي تسكتي خالص بدل ماتحصليه ، يالا ياكلب ياوسخ براااااااااا * وبيزقه لبرا *
رياض : يابابا هروح فين طب اغير هدومي يابابا اسمعني بس يابابا
الاب : غور في اي زفت تاخدك برااااا ياوسخ * وبيطرده برا الشقه * …. مسمعش صوت كلب فيكو
ياسمين كانت واقفه خايفه مش عارفه في ايه بس اللي لفت نظرها هدوء محمد الغريب وانه مبسوط او عارف اللي بيحصل او هو السبب في اللي حصل بس كدبت نفسها انه يكون هو السبب لانها خافت لحسن فعلا يكون هو اللي باع رياض ومش بعيد يبيعها هي كمان ويوري ابوه الصور اللي صورهالها ومن كتر خوفها مكانتش عارفه تعمل ايه غير انها راحت لمحمد تكلمه وقالها بكل برود " كدا رياض بعد من طريقنا نهائي ومفيش غيري انا وانتي اللي هنفوز " …. ياسمين خافت اكتر من محمد وكان باين عليها الخوف بس معرفتش تعمل حاجه غير انها تسكت وتفكر هتحمي نفسها من اخوها الشيطان دا ازاي …. وفي عز ماهما بيتكلموا كانت امهم دخلت عليهم وبتدي الموبايل لمحمد يكلم اخوه بيتصل بيه
محمد : الو
رياض : انا يابن الوسخه تعمل فيا كدا ، انا تسلمني التسليمه دي طب وشرف امي ماهسيبك يابن المره
محمد: ايه دا يارياض ايه الالفاظ دي عيب عيب اللي بتقوله دا
رياض : الفاظ وانت لسا شفت الفاظ دا انا هوريك النجوم في عز الضهر اتقل علي الصبر ولو دكر وفي طيز امك لباس وريني هتنزل من البيت ازاي
محمد : **** يسامحك انا مش عارف ايه اللي بتقوله دا **** يهديك
رياض : انت فاتح الاسبيكر ياخول وبتسمعهم اللي بقوله ، طب طالما خربانه خربانه فقدام اللي بيسمعوا انا هطلع ميتين امك وخلي حد يقفلك انا هوريكو رياض الوسخ اللي علي اصله سواء انت ولا الشرموطه اختك
الام واقفه متنحه مش مستوعبه الكلام اللي بيتقال وياسمين خافت اكتر واكتر من رياض اللي فاكر انهم متفقين عليه ومن محمد اللي توصل بيه القذاره انه يعمل كدا بالرغم انها مش عارفه هو عمل ايه ، ومحمد رغم انه كسبان بس كان خايف من اخوه وفي نفس الوقت مكنش متوقع ان كل دا هيحصل كان فاكر ان ابوه اخره هيبعد اخوه من المنافسه او هيضربه وخلاص انما يطرده برا البيت دي اللي مكنش عامل حسابها …. رياض بعد ماقفل معاه ورجع الموبايل اللي استلفه علشان يتكلم منه ، ابتدي يفكر هيعمل ايه ويبات فين خصوصا انه مبينزلش من البيت كتير ومالوش اصحاب كتير وحتي لو افتكر حد هيوصله ازاي وهو معهوش اي حاجه لا فلوس ولا موبايل ، ففكر انه يبات الليله دي علي سطح البيت والصباح رباح يقدر ينزل البيت ياخد هدوم وموبايل واي حاجه وابوه مش موجود ………. انتهي الجزء الثالث
الجزء الرابع
فضل رياض قاعد علي السطح طول الليل لحد ما الصبح طلع ومش عارف الساعة كام ف استني لحد ما الشمس اشتدت شويه علشان يتاكد ان ابوه مش في البيت وراح الشغل ، وراح نزل خبط علي الباب امه اللي فتحتله راح داخل لامم هدومه في شنطه وخد موبايله وحاجته ودور علي اي فلوس في الشقه وامه بتكلمه وهو مبيردش غير بزعيق
الام : يابني اهدي في ايه دا ابوك وبيربيك برضو استهدي ب**** وسيبك حاجتك
رياض : انا مش زعلان من ابويا ، بس ابنك دا انا هرقده هخليه ميتحركش تاني علشان مفهمكو انه الحمل الوديع وهو وسخ ومحدش دريان بيه
الام : طب استني بس ابوك يجي وحب علي راسه استسمحه وانك مش هتعمل كدا تاني ، يابني متوجعش قلبي عليكو حرام عليكو اللي بتعملوه فينا دا
رياض : امي مالكيش دعوه بالكلام دا يا امي ، انا مبحبوش والكل عارف اني مبحبوش ومش هتفرق معايا الفلوس دي ولا عايزها انا اللي هيفرق معايا اثبت لابويا ان محمد وسخ ومش زي ما انتو فاهمين
الام : يارياض دا اخوك برضو والضفر ميطلعش من اللحم
رياض : هو في المدرسه صح ؟ انا هرجعهولك علي نقاله النهارده * وبيسيبها ويمشي *
الام قعدت تصوت وتلطم وراحت مسكت موبايلها علطول مكلمه محمد تقوله ميعملش مشاكل مع اخوه ويجي بسرعه علي البيت ، رياض كان كلم واحد صاحبه (احمد) يعتبر اقرب صاحب ليه وراح سايب عنده شنطته وهدومه ونزل جري راح ناحيه المدرسه مستني اخوه وهو خارج من المدرسه ، وطبعا محمد عارف ان رياض واقف مستيه برا فعمل حسابه ولم اصحابه معاه علشان هتبقي في خناقه كبيره ، وكان المشهد كالتالي :
محمد برا المدرسه ومعاه حوالي 6 من اصحابه ورياض واقف لوحده وماسك الحزام في ايده وهيضرب بالحديده بتاعه الحزام والغل طالع من عينيه وعنده استعداد يخش يضرب فيهم كلهم لو حتي جيش كامل ، ومعاه احمد اللي كان بيحجز مكنش بيتخانق وطبعا العيال برا المدرسه واقفين بيتفرجوا واللي بيجري يقول في ايه واللي بيقول محمد ورياض هيتخانقوووووا ، الاخوات هيدبوا في بعض ، ورياض مستناش واول ما شاف محمد راح جاري عليه وابتدت الخناقه وكله بقي يضرب في كله حتي اللي مالوش دعوه بالخناقه داخل يزيط ويضرب وفي نص الخناقه وهي شغاله وكله بيلوش في كله وبيضربو بعض ضرب كلابي ، كان شويه محمد يضرب في رياض ورياض يضرب فيه والعكس والاتنين هيموتوا بعض كل واحد فيهم مش هيخسر قدام التاني ، وطبعا لان محمد محبوب اكتر من رياض فكان أصحاب محمد اكتر من رياض اللي كان يادوب هو وصاحبه وكام واحد تاني ، وخلصت الخناقه ان محمد اتعور في راسه وايده اتكسرت وجسمه وارم من الضرب وطبعا هدومه اتبهدلت ، ورياض كان وشه كله ددمم و شفته اتفتحت وبرضوا هدومه اتبهدلت وكف ايده من كتر الضرب مبقاش حاسس بيه ورجله خد فيها كام خبطه بقي يمشي يعرج عليها ، اللي سلكهم من بعض او اللي سلك الخناقه كلها كان العيال الشمامه بتوع المنطقه اللي قدام المدرسه كنوع من " يالا يا ابن امتناكه انت وهو من هنا اتخانقوا عند بيتكو واللي هنشوفه هنا هنطلع ميتين كسمه " ..
محمد رجع البيت متبهدل امه شافته صوتت وطبعا كانت كلمت ابوه من ساعه ما رياض جه البيت ، والاب جيه بعد وصول محمد ب ربع ساعه وفهم من محمد اللي حصل وراح واخده علي المستشفي عالجوه وجبسوا ايده ، وبيتصل برياض ابنه ورياض مبيردش عليه والاب متعصب بطريقه رهيبه ورجعوا البيت وراح مزعق فيهم مفيش نزول من البيت نهائي حتي ياسمين ملهاش نزول ، وطول النهار يتصل علي رياض اللي مبيردش .
رياض خده صاحبه معاه البيت واستناه تحت طلع جاب شنطته من فوق وغير هدومه في المدخل وقاله انه مينفعش يطلع يبات عنده ابوه مش هيوافق وقاله هوديك لواحد صاحبي قاعد لوحده اقعد عنده وكدا ، وفعلا راحوا لجاسر
جاسر : ايه ياسطا مين دا
احمد : امسك مني الشنطه ياعم وبعدين دا رياض اللي قولتلك عليه في التليفون
جاسر : اه اه طب اسند عليا ، دا انت متداس علي وشك
احمد : عندك بيتادين وقطن اي حاجه نوقفله النزيف دا
جاسر : استني هجيبهولك من جوا
( وبعد ما عالجوا رياض وكله تمام )
جاسر : * علي جنل بيكلم احمد * يقعد عندي فين انت اهبل انا فاكرك بتقولي هتعالجه عندك ويمشي
احمد : يسطا دا صاحبي ومالوش غيري وعنده مشاكل في البيت فيومين تلاته كدا وهيمشي ، معلش اخوك قاصدك في خدمه
جاسر : فل
رياض : هتقل عليك ياااا
جاسر : جاسر
رياض : اخوك رياض ، هتقل عليك بس يومين كدا واوعدك مش هتحس بوجودي اساسا
جاسر : حبيبي البيت بيتك
احمد : امسك موبايل اخوك اهوه
رياض : عارف لو مكنتش عرفت تسلكه كنت هعمل فيك ايه
احمد : عيب عيك انا نتشته منه وسط الخناقه ، انا همشي دلوقتي علشان ابويا هيصدعني وهبقي اجيلك بكره
رياض : مش عارف اقولك ايه و**** بس جميلك دا علي راسي
احمد : متشيلش هم احنا اخوات
رياض : لا بلاش احنا اخوات دي وحياه ابوك
احمد : ياعم خلصانه هطير انا
جاسر : البيت بيتك يارياض الاكل في التلاجه و في اوضتين جوا اختارلك اوضه وعيش بقي وانا في في اوضتي علي اللاب لو احتاجت حاجه كلمني
رياض : انا هتعامل بنفسي ، متشكر علي الواجب دا
جاسر : فل
رياض مسك الموبايل بتاع اخوه وفتحه عادي واعتبروا انه عارف الباسورد او شاف اخوه وهو بيكتبه عادي ومتدققوش في التفاصيل ، المهم فتح لقي ان اخوه هو اللي مصوره فيديو مع محمود وهو بينيكه علي السلم راح طبعا ماسح الفيديو دا علطول وقلب في الصور لقي صور ياسمين اخته اللي محمد صورهالها ولقي شات علي الواتس اب كله شرمطه بينه وبين نور راح واخد اسكرين شوت للكلام دا وبعته لموبايله وخد الصور بتاعه اخته عنده وراح ماسح كل اللي علي موبايل اخوه عمل فورمات للموبايل كانه جديد ، وراح باعت صوره واحده لياسمين اخته علي الواتس اب وقفل موبايله …..
ياسمين
في ظل كل اللي بيحصل دا كانت مرعوبه وخايفه ولما شافت محمد اخوها متعور ومتبهدل واتجبس عرفت ان رياض مش هيسكت وان الحوار بيكبر وابتدت تندم انها دخلت في حوارتهم دي كلها وقررت انها مالهاش دعوه بيهم يولعوا في بعض وهي هتقعد تتفرج ولوحدها لكنها ملحقتش لما لقت صورتها وهي عريانه مبعوتالها من رياض ، اترعبت ودمها نشف واتجمدت مكانها وبتكلم رياض مبيردش وقفل موبايله ،راحت داخله لمحمد اللي كان نايم ودراعه متجبس
ياسمين: انت يازفت ، تقدر تقولي ايه دا
محمد : * بص في موبايلها * يبقي موبايلي مع رياض
ياسمين : وايه اللي خلي موبايلك مع رياض ولا انت اللي بعتله الصور وبعتني
محمد : انا موبايلي ضايع ومش لاقيه وكدا يبقي رياض اللي خده ، انا تعبان وجسمي متكسر بس وحياه شرفي ما هسيبه
ياسمين : انا مالي ، انا ليا بالصور بتاعتي اللي قلتلي انها هتبقي معاك ، دلوقتي بقت مع رياض وياعالم هيعمل بيها ايه
محمد : خلاص كلميه شوفي عايز منك ايه
ياسمين : انا ماليش دعوه اتصرف انت
محمد : طب اعدليني طيب هقوم اخش الحمام وارجعلك
ياسمين : * داست علي الوجع اللي في دراعه جامد * بقولك ايه اوعي تكون فاكر اني طيبه وهبله انا لو بابا عرف بالصور دي انا هقتلك واقتله انا مش هتفضح لوحدي
محمد : اااااااه اوعي ياياسمين دراعي بلاش هبل
ياسمين : * ولسا بتدوس * انا بفهمك علشان تبقي عارف
محمد : * بيزعقلها * سيبي دراعي علشان مقومش اكسرك ومش انا اللي اتهدد
ياسمين : تكسرني !! كنت اتشطرت علي رياض اللي ارجل منك يا خول
محمد : * مستغرب * انتي قولتي ايه ؟؟!!
ياسمين : انا مش قطه مغمضه زي ما انت فاهم ولا هتضحك عليا بكلمتين وزي ما انت مغفل الناس كلها انك محترم انا برضو مغفلاكو كلكوا واقدر انيمك علي بطنك واجيب منك عيال لو عايزه ، فاهم ياشطور ...ايوا ياماما انا بشوف محمد اخويا حبيبي لو محتاج حاجه * وبتبصله باستهزاء * ...عيد حساباتك ياشاطر وابقي رد عليا
محمد مستغرب نييييك من اللي بيحصل واللي قالته اخته والغريبه انه اول مره تسمعها بتشتم وتقول الالفاظ دي ، وفضلوا يومين طبعا الاب بيتصل برياض مبيردش عليه والام نفس الكلام ، ومحمد بيفكر ياتري رياض عمل ايه بالموبايل وبيفكر في ازاي ياخد ياسمين تحت باطه تاني وكمان اسلوبها اللي اتغير فجاه ، في نفس الوقت كان رياض اتفق مع ياسمين علي الواتس اب انها تقابله تجيله شقه جاسر ، وفعلا ياسمين قالت لامها انها رايحه لصاحبتها وهترجع بسرعه قبل ما ابوها يرجع وراحت لاخوها رياض علي الشقه .
جاسر : هسيبك يازميلي وانزل لحد ماتخلص
رياض : ياعم اختي و**** مش واحده من اياهم
جاسر : وهي لو واحده من اياهم انا هسيبك تجيبها ، احمد قالي انها اختك وانا هسيبك ساعتين كدا واجي
رياض : تسلم ياجاسر
( ياسمين جات )
رياض : *بيفتحلها الباب وهو بيعكز علي رجليه * خشي خشي
ياسمين : فين الحاجه اللي معاك
رياض : * بصلها من فوق لتحت وقعد علي الكنبه * مش قبل ما اعرف الاتفاق اللي كان بينك وبين محمد وليه خاني
ياسمين : * مستغربه * هو انتو كنتو متفقين .. اه ياواطي دا مفهمني انه متفق معايا
رياض : انا مش عايز شرمطه ولف ودوران ، ومتنسيش ان صورك وانتي ملط معايا
ياسمين : يعني هتفضح اختك برضو يارياض
رياض : اخوكي فضحني ، وانا مش هبقي علي حد
ياسمين : فضحك فين دا فيديو عادي وانت راجل فيه
رياض : ما علينا ، الاتفاق بينكم كان ايه
ياسمين : هقولك كل حاجه بصراحه
رياض: سمعيني
ياسمين : كان متفق معايا اننا نفضحك ونوقعك ويعمل انه متفق معاك علشان يبعدك من طريقنا ونقسم الجايزه انا وهو
رياض : انتي كنتي عارفه انه هيصورني
ياسمين : وغلاوه بابا وماما عندي ابدا ولا اعرف انه وسخ كدا ، انا عرفت اللي عمله لما انت كللمته في الموبايل وقلتله مش هسيبك
رياض : وجايه تبقي في صفي ومعايا وحبيبتي علشان صورك صح
ياسمين : اومال علشان سواد عيونك
رياض : اقلعي
ياسمين : نعم !!!
رياض : اشمعنا قلعتي لمحمد ، عايزه صورك اقلعي عايز اتفرج علي الطبيعه
ياسمين : ولو مقلعتش
رياض : مفيش صور ، ومتدوريش كتير انا مخبي الموبايل ومش علشان انا بعكز علي رجلي ابقي عاجز فمتشغليش دماغك
ياسمين : * بتبصله بغيظ * ماشي يارياض
رياض : انجزي نفسك ياقطه
ياسمين : * بتبتدي تقلع البلوزه اللي لابساها *
رياض : بس كفايه كدا
ياسمين : * مستغربه *
رياض : كفايه ولا انتي عايزه تقلعي
ياسمين : لا اكيد بس مستغربه
رياض : انا مش خول زي التاني علشان اقلع اختي واتفرج علي جسمها * وبيطلع الموبايل من ورا ضهره * امسكي الموبايل بتاعي اهوه امسحي كل الصور اللي عايزاها
ياسمين : * بتاخد الموبايل بسرعه وبتمسح كل صورها * … طب وانا اضمن منين انك مش ناقلهم في حته تانيه
رياض : هاتي الموبايل دا وامشي اطلعي برا
ياسمين : مقصدش بس ااااااا
رياض : من غير كتر كلام ، ماعيش صور ليكي واتطمني مسحت كل صورك من عند محمد وبرا عنك اي حاجه وانا هصفي حسابي معاه مني ليه راجل لراجل واهوه موبايله انه جديد
ياسمين : انا مش عارفه اقولك ايه بصراحه
رياض : متقوليش وانا معملتش كدا لسواد عيونك برضو انتي لسا دورك جاي مش دلوقتي
ياسمين : ممكن اسالك سؤال هو انت بتكرهني ليه ؟
رياض : انا معنديش كلام تاني اقوله
ياسمين : انا استجدعتك بعد الحركه دي ولو عايزني انقلك اخبار محمد انا هعمل كدا
رياض : المقابله انتهت
ياسمين : غبي هتفضل طول عمرك غبي * وبتسيبه وبتخرج *
ياسمين رجعت البيت لقت نور عندهم وبتطمن علي محمد ، سلمت عليها وعملت انها دخلت اوضتها واتصنطت علي الحوار اللي داير بين نور ومحمد وكان الحوار في اخره
نور : متستهبلش انت فضحت اخويا واستغليت حبي ليك ، انا قلتلك افضح اخوك مش اخويا
محمد : وطي صوتك بس وبعدين ما انا بقالي ساعه بفهمك هي جات كدا
نور : متخلنيش اشخرلك انت عمال تلف وتدور ومش عايز تطلع نفسك غلطان بس ملحوقه انا هعرف اجيب حق اخويا اللي انت فضحته دا
محمد : استني بس وهو اتفضح فين وهو حد عرف الفيديو ولا شافه غير ابويا واحنا
نور : اومال مين ياحبيبي اللي بعتلي الفيديو وبعته لاخويا ومتقوليش رياض وبعدين توريه لابوك ليه ؟؟
محمد : وحياتك عندي رياض هو اللي عمل كدا وكمان هدد اختي وبعتلها الصور اللي خدها من علي موبايلي
نور : * بتخبط علي صدرها * يامصيبتي انت كمان هتفضح اختك ومصورها
ياسمين : * اتدخلت في الحوار * شفتي بقي يانور وعايز يتهم رياض
محمد : انتي هتستهبلي مش انتي اللي قايلالي ان الصور معاه وبعتهالك بيهددك بيها
ياسمين : انا كنت عند رياض من شويه وقالي انه معملش كدا وهو معوش الموبايل بتاعك اصلا هيجيبه منين يعني ، قديمه الحركه بتاعتك دي انك تقول موبايلك مع رياض وتتهمه وانت اللي بتهددنا ، دا انت طلعت وسخ اوي
نور : * بتبصله * صحيح الكلام دا
محمد : لا بقولك ايه هتسوقي الجنان عليا ، قولي بقي ان انتي ورياض اتفقتوا عليا
نور : كلمني هنا صحيح الكلام دا
محمد : جرا ايه يانور انتي هتصدقي اي كلام وخلاص
ياسمين : وانا هدافع عنه ليه انا مبطيقوش اصلا ولا بطيقك بس انا كان في بيني وبينك اتفاق وانت غدرت بيا قبل كدا ومش بعيد يبقي انت اللي عملت الحركه دي
محمد : متصدقيهاش يانور و**** محصل الكلام دا
نور : * بتمسك شعرها * يبقي الشعر دا علي مره لو مخلتكش تجيلي زاحف علي رجليك ، انا هعرفك مين هي نور ، اوعي من وشي انتي كمان
الام : ايه صوتكو عالي ليه ، رايحه فين يانور ….انتو زعلتوها في ايه يا اولاد
ياسمين : اسالي محمد ياماما * وبتشاورله انها بتستحلفله من ورا امها *
الام : في ايه يامحمد مالها نور
محمد : سيبيني في اللي انا فيه دلوقتي
طلعت نور شقتهم وخدت محمود علي جنب تكلمه بس معرفتش علشان ابوها موجود راحت قالت لابوها انها رايحه شقتها علشان في مشكله في السباكه ولا اي ابن متناكه وهتاخد محمود معاها وفعلا راحو علي شقتها واول مادخلت الشقه
نور : انت بتثق في اختك ولا لاء
محمود : اه بس في ايه
نور : يبقي تقعد زي الشاطر كدا وتجاوبني وقسما عظما لو كدبت عليا لهطلع ميتين امك فاهم
محمود : فاهم
نور : بقالك قد ايه انت ورياض بتعملو كدا
محمود : هي مره
نور : هاكلك حته قلم ، ابوك لسا معرفش ولو عرف هيقتلك فاخلص وانطق
محمود : بقالنا كتير
نور : بتتناك بس ولا هو كمان بيتناك يعني مين فيكو اللي بينيك اكتر
محمود : لا هو بس
نور : يعني هو بيتناك ولا لاء
محمود : لا
نور : مفيش مره كدا ولا كده
محمود : خالص ولا مره
نور : عمرك شكيت في لحظه انه هيفضحك او حد عرف او بيهددك او لما بينيكك بيقولك ياتيجي يا افضحك
محمود : لا عمره ما عملها مفيش غير اخر مره بس كان بيصورني وكان صوره مش فيديو وقالي للذكري
نور : وسبته يصورك
محمود : اه
نور : * بتضربه بالقلم * لا فالح يابن الناصحه ، متعيطليش واقعد هنا كلمني زي الرجاله
محمود : انتي بتضربيني ليه دلوقتي * وماسك خده *
نور : انا مش فاضيه لشغل الخولات دا ، والا انت فاهم
محمود : * بيمسح دموعه * حاضر
نور : طلعلي رقم الزفت دا
محمود : حاضر ….اهوه
نور : انت هتقعدلي كدا قوم غور اغسل وشك وبطل عياط
محمود : حاضر
نور : الو رياض ازيك
رياض : مين معايا
نور : انا نور اخت محمود
رياض : اه خير
نور : كل خير ان شاء **** ، كنت عايزه اقعد معاك علي انفراد كدا واشوف ايه اللي يرضيك ونوصل لحل اكيد ميرضيكش يعني اخويا يتبهدل وسطكو ، انتو عيله في بعض احنا مالنا
رياض : ايه المقابل
نور : اجيلك اقابلك ونتكلم ونشوف ايه اللي يرضيك ولا ايه ؟؟ اصل شغل التليفونات دا مبينزليش من زور
رياض : طب هوصفلك العنوان * وبيبص لجاسر * … بقولك في حد هيجيلي تاني معلش
جاسر: بقولك ايه ياكابتن احنا مش صحاب ودي مش لوكانده انا عملتها لاجل احمد لكن كدا مش حلو
رياض: حقك بس يعني انا في مشكله وانت عارف
جاسر : ميخصنيش واظن انت بتمشي كويس وجسمك بقي تمام فخلافاتك مع اهلك دي حلها برا عني
رياض : تشكر يا ابن الاصول …*بيكلم نور * طب اديني ربع ساعه واكلمك
نور : لو كدا ممكن تجيلي شقتي ونقعد ونتكلم
رياض : مش هينفع اخش المنطقه دلوقتي
نور : منطقه ايه بقولك شقتي انا، اللي كنت متجوزه فيها
رياض : ولو في حركه غدر
نور : غدر ايه وانا في الاول قايلالك انا اجيلك المكان اللي انت عايزه
رياض : اتفقنا اديني العنوان
في شقه نور
نور : اتفضل تشرب ايه
رياض : مالوش لزو…. محمود ازيك
محمود : انت بتعمل ليه كدا انا اذيتك في ايه
نور : بس اسكت انت وخش اوضتك
محمود : لا انا عايز اقعد
نور : يبقي مسمعش صوتك ، اتفضل يا رياض خطوه عزيزه
رياض : خير
نور : كل خير ، قولي بقي طلباتك ايه وتخرج اخويا برا الحوار دا
رياض : اخوكي مش في الحوار اصلا انا الصورتين اللي معايا مسحتهم والفيديو اللي علي موبايل محمد مسحته
نور : ابتدينا لف ودوران
رياض : لا انا مبكدبش وبعتلك الفيديو علشان تشوفي حبيب القلب هو اللي صور اخوكي وعايز يفضحه
نور : حبيب القلب
رياض : اه محمد مفهمني انه بينيكك وبينام معاكي
نور : هههههههههه انا مره بجحه وبتناك بس اللي يعرف يمسك عليا حاجه يوريني
رياض : عليكي نووور ، واسالي محمود اهوه انا صورتك فيديو يابني
محمود : لا
رياض : يبقي الخول محمد هو اللي فضح اخوكي مش انا
نور : جميل اوي الكلام دا ، طب ليه بعتلي الفيديو
رياض : احا ما انا لسا قايل علشان تعرفي حقيقه الخول دا
نور : يعني انت معكش اي حاجه تدين اخويا او صوره فيديو حاجه كدا او كدا
رياض : لا ولا اي حاجه ومبفكرش اصلا افضح اخوكي وافضحه ليه اصلا
نور : ماشي يامحمد يابن المتناكه
رياض : المتناكه دي امي برضو علي فكره
نور : لا مؤاخذه بس عصبني ، علي العموم كتر خيرك ياخويا
رياض : عايزه تاخدي حقك منه
نور : ازاي
رياض : انا هاذيه وهأذيه جامد كمان لو حابه تشاركي انا معنديش مانع
نور : سيبني افكر
رياض : بما اني طلعت كويس معاكو يعني ممكن اقعد هنا يوم ولا اتنين علشان مفيش مكان ابات فيه ومعيش فلوس
نور : * بتبص لمحمود ولرياض * استني هنا ، تعالي يامحمود عايزاك * ودخلو المطبخ * هو عبيط ولا بيستهبل
محمود : لا هو غلبان اوي علي فكره مش زي ما انتو فاهمين
نور : ماهو مفيش حد عاقل يقول اللي قاله دا المفروض انه بيهددنا من شويه
محمود : هو محمد اللي ابن كلب واطي وبيكره الناس في رياض انما لو عاشرتي رياض هتعرفي انه غلبان وراجل اوي
نور : لا ياشيخ ، ما طبعا لازم تدافع عن اللي بيكيفك ياخول
محمود : نور انا مبحبش كدا
نور : خلاص اسكت ، تعالي نطلعله ...بص يارياض احن..
رياض : انا ممكن ابات في اي حته يعني علي الكنبه هنا وهذاكر علشان الامتحانات قربت ومش هعمل مشا خالص ولا حتي حد هيعرف اني هنا ولو علي المصاريف انا ممكن وكمان اشوف شغل بليل اجيب منه فلوس وادفعلكو حق قعادي هنا
نور : عارف يارياض لو كنت بتشتغلني هعمل فيك ايه ؟؟ هوريك الوش التاني بتاعي
رياض : انا مفيش بيني وبين حد عداوه غير محمد وهاخد بتاري منه في اللي عمله
نور : علي فكره اللي في الفيديو ميعيبكش قد ما يعيب اخويا
رياض : المسأله مش كدا ، الفكره ان انا بكره اللي بيلبسوا اقنعه يعني يبان قدام الناس شريف عفيف وهو ابن وسخه من جوا وبيعمل بلاوي ، انا جات عليا فتره كنت بعمل كدا بس عمري ما اذيت حد للدرجه اني افضحه زي ماعمل محمد ، ف انا مش هسكت غير لما اقلعه الوش اللي لابسه دا واعرف بابا وماما انه وسخ ومش سالك
نور : * مستغربه من الكلام ومش عارفه تقتنع ولا لاء *... تعرف اني اول مره اتكلم معاك
رياض : انا اول مره اتكلم مع حد كدا اصلا
نور : هو انت مالكش اصحاب انا مبشوفكش في الشارع وحتي لما باجي ازوركو مبتطلعش من اوضتك
رياض : انا مبحبش اختلط بالبشر كتير ، اهو اول ما اختلطت باخويا وبقينا مع بعض اتفضحت وبابا طردني ، لكن قبل كدا لما اسراري بيني وبين نفسي محدش عرف حاجه ، ثانيه واحده دا محمد قالي قبل كدا ان انتي اللي قلتيله ان انا بنيك اخوكي
نور : انت اهبل ولا بتستعبط ؟ هروح افضح اخويا يعني وبعدين انا معرفش انه كدا غير لما جالي الفيديو
رياض : يبقي هو محمد الكلب كان بيوقعني في الكلام
نور : هو قالك ان انا اللي قلتله
رياض : اه
نور : ولا بقولك ايه متخافش انت من النهارده معايا وهتقعد هنا في الشقه وتكمل مذاكرتك وانا هوريك محمد دا هعمل في ايه
رياض : يبقي اتفقنا
نور : انا هنزل اروح شقتنا ولو احتاجت حاجه كلمني يالا ياواد ياحوده
رياض :متشكر يانور انتي ست جدعه جدا
نور : دا انت غلبان خالص وانا اللي فاكراك مسم يالا اسيبك سلام وابقي كلم ام رياض طمنها عليك
رياض : سلام
ياسمين بعد ماعملت اللي عملته قدام نور ومحمد واتاكدت ان مفيش اي حاجه تدينها لا من رياض ولا محمد فكرت في فكره جهنميه واستنت لحد بليل يعني ابوها وامها لسا داخلين ينامو وراحت لمحمد قالتلة عايزاك في اوضتي ورجعت اوضتها وسابت باب اوضتها مفتوح لحد ما محمد دخلها
محمد : عايزه ايه مش كفايه اللي عملتيه قدام نور ولبستيني في الحيط
ياسمين : اقعد بس هفهمك ياض اقعد
محمد : ماشي يا ياسمين لما نشوف اخرتها معاكي ايه
ياسمين : انا عملت كدا علشان لو نور وصلت كلام لرياض يعرف ان انا معاه وبعتك وبكدا يطمنلي ونلاعبه من تحت لتحت
محمد : نور استحاله تبيعني
ياسمين : لا هي هتدافع عن اخوها وهتبيعك وبعدين دا شرف يعني اخوها هيتفضح في المنطقه كلها وسمعته من سمعتها فلازم هتفضل اخوها عنك ياحمار
محمد : فلنفرض ان كلامك صح تقومي تبيعيني قدامها كدا وترجعينا لنقطه الصفر
ياسمين : هراضيك ، عارف لما روحت لرياض عمل ايه
محمد : عمل ايه
ياسمين : قالي لو عايزاني امسح الصور اقلعي
محمد : * عينه بتبرق * وقلعتي
ياسمين : دا طلع وسخ اووووي دا خلاني اعمل حاجات مينفعش اعملها
محمد : خلاكي تعملي ايه قوليلي
ياسمين : وهتكتم السر ؟
محمد : عيب عليكي في بير
ياسمين : خلاني امصله
محمد : بتهزري !!!
ياسمين : هو انا يعني هطلع نفسي شرموطه علي الفاضي
محمد : وانا اللي كنت فاكرك قطه مغمضه دا انتي طلعتي سوسه
ياسمين : بقولك ايه مفيش بنت مش عارفه حاجه بس مينفعش نقول اننا عارفين علشان متقولوش علينا شراميط
محمد : * بيهيج من كلام اخته * طب وكملي احكيلي احكيلي كل حاجه بالتفصيل
ياسمين : خلاني اقلع ملط وهو قاعد علي طرف السرير زيك كدا وراح ماسك ايدي حاططها علي اااا
محمد : علي زبه
ياسمين : اه وخلاني ادعك فيه وكان واقف اوووي علي اخره وبعدين خد ايدي دخلها من جوا البنطلون واول مالمسته اتخضيت كان ناشف وسخن اوووووي
محمد : ها وبعدين كملي
ياسمين : * بتبص علي زب محمد * كان واقف زي بتاعك كدا بس هو اكبر شويه
محمد : * بيبلع ريقه * هقوم اقفل الباب واجي تكملي
ياسمين : لا خليه علشان لو حد دخل ناخد بالنا
محمد : ماشي ماشي كملي
ياسمين : وبعد كدا راح ساحبني من راسي وانا كنت عايزه اجرب بس مينفعش دا اخويا برضو فقولتله مينفعش احنا اخوات راح قايلي هتمصي ولا افضحك وراح شاددني من راسي جامد علي زبه وحطه في بقي
محمد : حطتيه في بقك مصتيه ؟؟
ياسمين : اه مصيته مكنتش عارفه اقفل بقي عليه اصلا كان كبير اوي وكنت عايزه اجرب الاحساس دا بصراحه
محمد : وعجبك
ياسمين : بصراحه مش اوي
محمد : ليه مكنش منضفه
ياسمين : لا بص انا هقولك هو كان بيعمل بعنف اكنه بيغتصبني وانا كنت عايزه اجرب بحنيه
محمد : وجابهم فين
ياسمين : علي الارض مخلتهوش يجيبهم عليا علشان متبهدلش
محمد : وعايزه تجربي تاني
ياسمين : لا دي هي مره وخلاص انا قلت اقولك علشان تعرف قد ايه هو وسخ
محمد : مش انا وانتي في صف واحد
ياسمين : اكيد والا مكنتش حكيتلك
محمد : طب انا هوريكي زبي وتقوليلي انهي الاكبر
ياسمين : انت كدا هتخليني اقلق منك انا بحكيلك اننا اخوات تقوم تفكر فيا كدا
محمد : مش القصد يا ياسمين وبعدين ماهو اخوكي ومصتيله وانا برضو اخوكي ، انا بس عايزك تقولي انهي فينا الاحلي
ياسمين : * بتبص علي زبه * طب طلعه بسرعه
محمد : طلعيه بايدك انا دراعي متجبس
ياسمين : * بتطلع زبه من البنطلون * بص علي الباب لحد يجي
محمد : باصص باصص ركزي انتي بس
ياسمين : * طلعت زبه * زبك اكبر منه انا كنت فاكراه اقل
محمد : دا علشان في البنطلون بس
ياسمين : * بتكلمه وهي بتدعك زبه * هايج عليا ولا علي اللي حكيتهولك
محمد : هايج علي ايدك وهي بتلعب في زبي انتي فنانه
ياسمين : دي اول مره اعمل كدا
محمد : قصدك تاني مره
ياسمين : * بلبونه وبتبص في عينه بمحن * عايزني امصهولك
محمد : اووووف ياريت
ياسمين : بس انا مبعرفش انا هجرب وخليك حنين معايا
محمد : ماشي ماشي بس يالا مصي
ياسمين : * حطيته في بقها وابتدت تمص فيه وكل شويه تطلعه من بقها وهو مليان مايه وتدعكه وتبص لمحمد * حلو كدا
محمد : اوووي كملي
ياسمين : مصي احلي ولا نور
محمد : انتي
ياسمين : يعني نور مصيتلك
محمد : * ساكت وبيتاوه براحه *
ياسمين: * بتدعك في راس زبه اكتر * رد
محمد : اه مصيته ممممممم كملي
ياسمين : وعملت ايه تاني معاها
محمد : هقولك بعدين بس مصي حطيه في بقك تاني
ياسمين : دا انت هايج اووووي ، بص همصلك وانت بتحكي ولو بطلت تحكي هوقف مص
محمد : ماشي بس مصيه يالا
ياسمين : * بتحطه في بقها * يالا قول
محمد : مصتلي زبي ولحستلها كسها اااااااه
ياسمين : ايه عجبتك وانا بدعكلك بضانك
محمد : ااااااه كملي
ياسمين : اهووه يالا كمل
محمد : ولحستلها كسها و مصيت بزازها وعملت كل حاجه ونكتها ااااااوف
ياسمين : نكتها فين
محمد : ااااااه * وبيزق راسها بايده التانيه علي زبه تمصه اكتر *
ياسمين : * بتشاورله يكمل *
محمد : نكتها في طيزها وكسها
ياسمين : نكتها كام مره
محمد : قربت اجيب مصي مصي اوووي
ياسمين : * طلعته من بقها * لا علشان متجيبش عليا انا هدعكهولك لحد ماتجيبهم
محمد : * بيتاوه وبيغمض عينه وهي بتدعكله *
ياسمين : وبتنكها كل قد ايه
محمد : انا هايج اووووي ماتيجي احطهولك من ورا
ياسمين : مره تانيه خليك المره دي جيبهم وارتاح واوعدك لما ميكونش حد في البيت همتعك اكتر
محمد: ااااه بجد
ياسمين : اااه بجد يالا هات لبنك ووريني هايج عليا اكتر ولا علي نور يالا هااااات وريني لبنك انت اكتر ولا رياض، دا رياض غرق السرير لبن خالص
محمد : ادعكي اسرع هجيب هجيب
ياسمين : هات ياحبيبي هااااات ، قوم اقف قوووم وجيبهم
محمد : *بيقوم يقف وهي واقفه جنبه بتدعكله زبه * هجيب خلاص
ياسمين : وطي صوتك * وراحت وقفت قدامه بتدعك زبه جامد وهو بينطرهم راحت لفت طيزها وجاب لبنه علي هدومها *
محمد : اوووووف انا كنت هيجان اوووي
ياسمين : * جريت علي اخر الاوضه وقعدت تصوت * ياماااااماااا يابااااابابااااااااا الحقووووني ياماااامامااااااااا
محمد واقف مستغرب ومش فاهم حاجه وخايف فشخ وبسرعه بيعدل هدومه بايد واحده وخايف قبل ما ابوه وامه يجوا وعمال يشاورلها تسكت ومش فاهم هي بتعمل كدا ليه وفي اقل من دقيقه كان الاب والام جم
الاب : في ايه بتزعقي ليه
ياسمين : * بتشاور علي اخوها باداء اوفر وبتجري علي امها بتعيط في حضنها *
الام : مالك يابنتي في ايه عملك ايه ، في ايه يامحمد اختك بتزعق ليه
الاب : ماتنطقي في ايه ، وانت عرقان ليه كدا
محمد : انا انا انااااا
الاب : انت ايه انطق
ياسمين : * جريت علي ابوها بتحضنه * انا خايفه يابابا خايفه من محمد * وبتعيط *
الاب : عمل ايه انطقي
ياسمين : * اتخضت وبكل براءه بتلف توري ابوها لبن محمد علي هدومها *
الاب حط ايده علي طيزها ودعك السائل في ايده وشمه وراح رازع محمد حته قلم ونفس العلقه اللي خدها رياض بس دي كانت اقوي وخصوصا ان محمد كان متجبس ومتبهدل فكان الضرب اقوي وابوه كان بيضربه بافترا رهيب لدرجه ان محمد كان كل لما يقوم يقع علي الارض من الوجع والتعب وبالعافيه قدر يهرب من ابوه وجري برا البيت ، والام واقفه مستغربه مش عارفه ايه اللي حصل لولادها واتشلت وهي واقفه لا عارفه تنطق ولا تتكلم والاب ماسك بنته بيهديها وبيقولها انه محصلش حاجه واهدي وخايف عليها ليحصلها حاجه او تتعقد وقال لامها تخليها معاها وتفضل جنبها النهارده ، في ظل دا كله كانت ياسمين بتعيط وفي عقل بالها " بالهنا والشفا يارجاله كدا الفلوس بتاعتي لوحدي ، ووروني هتعملو ايه مع الغلبانه الضعيفه "... متسبينيش ياماما متسبنيش يابابا انا خايفه اوووي ايهئ ايهئ ……….انتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس
نزل محمد جري علي تحت وقعد في بير السلم بياخد نفسه وبيتوجع من الضرب ومغلول فشخ من اللي عملته ياسمين وفضل قاعد علي السلم والجيران طالعه نازله بيسالوه مالك فبيقولهم اتخانق مع صحابه او مبيردش واللي يقوله بطل شقاوه يامحمد وانتبه لدروسك وبيخلص الحوار القصير علي كدا ، وقعد علي السلم بيفكر لحد ماوصل لحل انه مش هيبقي زي رياض هربان وانه هيخربها علي الكل وحمد **** ان موبايله كان في جيبه واتصل برياض اللي رد عليه بعد الرنه العاشره مثلا
محمد : اسمعني بس قبل ماتقفل في وشي عايز اقولك حاجه ضروري
رياض : ايه يادكر عايز تضرب تاني ولا ايه
محمد : اسمعني بس ياسمين باعتنا سلمتنا كلنا تسليم اهالي
رياض : ميفرقش معايا كسم الفلوس بس انا مش هحلك واستناني قريب اوي انا هعرفك مين رياض ياخول
محمد : ياعم اسمع بقي وافهم مش انا اللي وريت لابوك الفيديو دي ياسمين وانا لما لاقيت كدا روحت ركبت علي الحوار وزيطت فيها لكن انا و**** ما عملت حاجه
رياض : متكدبش يالا يابن المتناكه الفيديو كان عندك علي الموبايل انا شفته بعيني
محمد : مش هحور، هو فعلا علي موبايلي بس ياسمين بعتتهولي قالتلي خليه معاك علشان موبايلها اصحابها بيمسكوه كتير فمحدش يشوفه ، فكر كدا انا هستفيد ايه لما اطردك من البيت
رياض : تطردني من البيت وبعدين توري لبابا صور ياسمين ملط ويطردها من البيت وتفوز انت بالفلوس
محمد : طب لو دي خطتي يبقي انا ليه مرمي في الشارع ومطرود دلوقتي ، ياسمين باعتني زي ماباعتك يارياض
رياض : ههههههههه اشرب من نفس الكاس ياحلو
محمد : * بيتعصب عليه * افهم ياغبي ياسمين باعتني وباعتك وجات قالتلي انها جاتلك الشقه اللي انت فيها وانت خليتها تمصلك زبك وجبتهم عليها
رياض: خخخخخخ احا دي كدابه محصلش والنعمه ما حصل
محمد : انا رصيدي هيخلص في اي وقت كلمني لو فصل ، بس و**** دا اللي حصل وبعديها جاتلي الاوضه واتدلعت عليا لحد ما حصل اللي حصل وصوتت وبابا قفشني وطردني و**** يارياض دا اللي حصل
رياض : ههههههه علشان عيل خول
محمد : ياعم انا خول بس انا ههد الدنيا علي دماغنا كلنا وهقول لبابا علي كل حاجه فلو عايز ترجع البيت وتزيط معايا انا هعمل كدا دلوقتي
رياض : هتعمل ايه هتقوله ايه
محمد : هقوله كل حاجه انا مش هبات في الشارع واللبوه دي كسبانه
رياض : ميفرقش معايا كل دا انا هدفي انيكك انت وشكرا علي المعلومات اللي ادتهاني سلام ياخول
محمد : الووو الوووو دا انت ابن متناكه غبي ، طيب ياياسمين انا هنيكك لوحدي * وبيتصل بامه * ردي بقي رررردي
الام : الو ازيك ياحبيبتي عامله ايه ،لا صاحيه بس استني اطلع الصاله علشان الدوشه
محمد : ايوا ابعدي عن بابا
الام : ايوا ياحبيبتي خير
محمد : انا معملتش كدا ياماما دي ياسمين هي السبب و**** هي السبب وهي السبب في ان بابا يطرد رياض هي اوس الفساد دا كله صدقيني ياماما
الام : طيب طيب
الاب : * بيقف ورا الام وبيبرقلها * بتكلمي مين
الام : * بتتوتر *
الاب : * بيسحب الموبايل وبيحطه علي ودنه *
محمد : و**** ياماما ياسمين هي السبب زي ما بقولك وعندي الادله كلها ورياض كمان معاه دليل علي انها السبب في اننا نتطرد علشان تكسب هي الفلوس لوحدها الووو سمعاني ياماما معيش رصيد سمعاني
الاب : انت فين
محمد : انا انااااا بابا اناااا
الاب : خمس دقايق تكون هنا وتجيب معاك رياض وتيجي تحكيلي اللي حصل * وقفل في وشه *
محمد : * بياخد نفس طويل * اووووف اخيرا * وبيتصل برياض * ….عفوا رصيدك الحالي لا يكفي… وبعدين في القرف دا انا هطلع لنور
محمود : * بيفتح الباب * محمد ايه اللي عمل فيك كدا
محمد : لا دي خناقه بسيطه معلش اندهلي طنط نور عايزها في حاجه * وبيسلم علي ابو محمود * سلامو عليكو يا ابو محمود
ابو محمود : ازيك يامحمد خش يابني وايه اللي عمل فيك كدا وعامل ايه في مذاكرتك
محمد : الحمد *** ياعمو انا بس عايز طنط نور تنزل لماما عايزاها تحت
نور : خير، محمد ايه اللي بهدلك كدا ياواد
محمد : خناقه بسيطه ياطنط وماما عايزه حضرتك
نور : طب جاي معاك , انا نازله يابا مش هعوق ……. في ايه يالا وايه اللي شلفطك كدا
محمد : *حكالها كل حاجه * ..بس ياستي وابويا عايزني انا ورياض وهو قافل مخه
نور : طب اترزع هنا هطلع اغير واجي اوصلك لرياض وبعديها هتصرف انا وانت في الشرمطه اللي عملتها من ورايا
محمد : طيب
ونزلوا راحوا لرياض في الشقه وبعد مناقشات طويله وافق رياض انه يروح مع محمد لابوه وبعديها هيصفوا خلافاتهم مع بعض ودخل محمد ورياض الشقه باصيين في الارض والاب ماسك حزام ومقعدهم كلهم علي الكنبه قدامه جنب بعض محمد ورياض وياسمين وقاعد علي كرسي قدامهم والام واقفه وراه بتتابع اللي بيحصل
الاب : اللي هشاورله بس يتكلم ، انت قول اللي قلته لامك في التليفون
محمد : ح ح حاضر ، انا اللي صورت رياض الفيديو وبعتهولك علشان تعرف وتعاقبه ويخسر نقط في المسابقه وافوز انا بالاتفاق مع ياسمين
الاب : حلو انا احب الصراحه كدا انت تعجبني كمل
رياض : * بيبصله مستغرب *
محمد : واتفقت مع ياسمين انها تقول اني بعمل اي حاجات كويسه وانا كمان اقول عليها كدا علشان ناخد نقط بس هي غدرت بيا بعد ما لقت رياض اتطرد ونادتلي في اوضتها واسف يابابا في الكلمه بس اغرتني علشان اعمل اللي عملته وبعدين صوتت وانت عارف اللي حصل
ياسمين : كداب يابابا دا قليل الادب وزباله وانا نفسيتي تعبانه من ساعتها
الاب : اخرسي مش عايز حد فيكم يتكلم ، انت بتتبلي علي اختك عارف لو الكلام دا غلط هعمل فيك ايه
محمد : لا مش غلط يابابا والدليل ان كلنا كنا صاحيين وهي كانت صاحيه فاكيد انا مدخلتش قعدت الوقت دا كله وهي لحقت تنام وصحيت بسرعه بعد ما انا نزلتهم عليها اسف اقصد عملت اللي عملته
الاب : * بيقتنع بالكلام وبيبص لياسمين اللي لاقاها بتبلع ريقها فعرف ان كلامه صح * كمل
محمد : بس كدا وانت طردتني وبكدا يبقي مفيش حد قدامها فهتكسب لوحدها
الاب : اسكت مسمعش صوتك تاني ، وانتي ياياسمين ايه رايك في الكلام دا
ياسمين : اتفقنا انا ومحمد فعلا بس انا مقولتلوش يفضح رياض وكمان هو صورني علي موبايله وخلاني اقلع عريانه وقالي يا اما كدا يا اما هيتفق هو ورياض واخسر المسابقه
الاب : ووافقتي تقلعي ؟
ياسمين : هددني
الاب : يعني قلعتي
ياسمين : * بتبص في الارض *
محمد : دي كدابه محصلش طب لو حصل فين الصور دي
ياسمين : رياض خد الموبايل بتاع محمد لما اتخانقوا مع بعض مسح كل حاجه عليه ومسح الصور
الاب : * بيبص لرياض * الكلام دا حقيقي
رياض : وبعد ماتعرف انه حقيقي ولا لاء هتعمل ايه
الاب : رد عليا ياولد انا مش بتناقش معاك ، حصل ولا محصلش
رياض : هقولك حصل وهتبقي عارف ان بنتك قلعت لاخوها وابنك صور اخته وعايز يبتزها وابنك التالت متصور بفيديو شذوذ ، فكرك هتبقي مستريح لو عرفت الحقيقه بالعكس هتبقي موجوع اكتر والموضوع مش هيعدي بسهوله فخليني اقولك انهم الاتنين كدابيين
الاب : * نزل الحزام بتاعه علي جنب وحس انه اتكسر من كلام رياض بس وشه لسا ماسك نفسه زي ماهو *
رياض : الحقيقه ان الاتنين كدابيين ولا اي حاجه من دي حصلت مفيش غير الفيديو بتاعي بس اللي حصل لانه دا دليل انما كل كلامهم دا كله مفيهوش دليل ، ريح نفسك يابابا وانا هريحك انا الوحش في القصه دي انا الشرير وانت عاقبتني وطردتني وانا موافق وهفضل برا البيت ، انا كان هدفي اني اثبتلكم ان محمد لابس وش البراءه والاحترام لكن هو وسخ واديكو عرفتوا ، اعملوا مطنشين بقي او مكبرين براحتو ، او اقولك اعمل زي كل مره اضربني انا واشتمني واطردني علشان انا الكبير * وبيعيط وهو بيتكلم * انا الكبير ذنبي في الحياه ان انا الكبير انا اللي بتتحامل عليه انا اللي بتيجي عليا كل مره وتقولي اخواتك صغيريين وانت كبير وتشيل معايا المسؤليه ف انا هشيل المسؤليه معاك ، انت عايزني ابقي راجل وسند ليك ولاخواتي من بعدك حاضر انا هعمل كدا اخواتي مغلطوش في حاجه انا الغلطان ، ياسمين اشرف من الشرف ومعملتش اي حاجه ، ومحمد شاب مراهق وطايش عادي وممكن نعديله اللي عمله لكن انا شاذ هتسامحني ازاي اصل مفيهاش كلام ، فتمام اديني حليت لك المشكله كلها وريحتك من تانيب ضميرك
الاب : ومسحت الصور ليه بتاعه اختك ومعملتش زي محمد
رياض : علشان دي اختي وشرفها من شرفي ، دا ميمنعش اني بكرهها بكرههم هما الاتنين بس حاجه زي كدا تمسنا كلنا فانا مش هوافق علي كدا
الاب : * قام وسابهم ودخل الاوضه ورجعلهم بكيس اسود فيه الفلوس وحطها قدامهم علي الترابيزه * انتي قلعتي هدومك علشان توصلي للفلوس امسكي الفلوس اهيه * ورمي في وشها شويه فلوس * …. وانت بتصور اختك وتهددها وتفضحها علشان فلوس امسك الفلوس اهيه * وبيرمي الفلوس في وشه * …. اما انت فمش هديك فلوس انا لو اطول اقطع من لحمي واديك ف انا مش هستخسر فيك * وقام شده عليه وحضنه * تربيتي طمرت فيك يارياض * وبيحضنه جامد *
الام : * بتعيط علي عياط الابن وعلي منظر الاب *
الاب : متعيطش انت راجل مفيش راجل بيعيط * وبيبتسم * انت متعرفش انت كبرت في نظري قد ايه دلوقتي
رياض : * فرح من كلام ابوه وبقي بيضحك وبيمسح دموعه *
الاب : اما انتو فخدوا الفلوس خليها تنفعكوا اشتروا بيها اخلاق او اشتروا بيها تربيه لان انا فشلت في تربيتكو انتو الاتنين ، هي دي اللي خليتكو تعملو كدا ، بقي انا عامل مسابقه بينكم علشان تقربوا من بعض تقوموا تبهدلوا بعض اكتر ، مفيش مسابقه والفلوس قدامكو اهيه اعملوا اللي عايزينه وسيبولي رياض ، انا مخلفتش غير رياض ، ابعدوا عنه متوسخهوش بوساختكم ، وانت يارياض ليك عندي مفاجاه حلوه بس خلص السنه دي وخش جامعتك وليك عليا لو ليا عمر انا هعوضك بحاجه حلوه
رياض : **** يخليك ليا يابابا
الاب : انت يالا تاخد هدومك وتلم حاجتك من الاوضه وتغور تنام في اي حته والاوضه تبقي بتاعت رياض لوحده وهات موبايلك دا مفيش زفت وتنتبه لمذاكرتك وانتي مفيش نزول من البيت غير علي الامتحانات ومفيش دروس وهاتي الموبايل دا ومسمعش صوتك في البيت لا انتي ولا الكلب التاني دا مفهوم
ياسمين : مفهوم * وبتديله موبايلها *
محمد : مفهوم
بعديها باسبوع
محمد وياسمين اتفقوا انهم يروحوا يرجعوا الفلوس لابوهم ويعتذرولوا ويسامحهم بس ابوهم رفض الكلام دا وطردهم برا اوضته وهما سابوا الفلوس علي التسريحه زي ماهي وخرجوا ، محمد بقي بيبات في الصاله وياسمين في اوضتها ورياض قاعد في اوضته برنس اوضه لوحده موبايله معاه ومصروفه زاد وقاعد بيذاكر شويه ويكلم راندا صاحبته علي النت شويه وبيمشي في البيت ولا جلاله الملك دايس علي وش اخواته بالجزمه ، محمد مبقاش طايق البيت وطبعا مفيش خروج من البيت ولا عارف يكلم اصحابه ولا ينزل ولا حتي يشوف نور غير لما بتيجي زياره لامه وحاسس انه قاعد في البيت زي النسوان وابتدي يتخنق اكتر من رياض اللي شايف ابوه بيعامله حلو وبيدلعه علي عكس معاملته معاه تماما ، ياسمين نفس كلام محمد بس ياسمين اصلا متعوده علي القهر دا من زمان فبالنسبالها عادي انما هي فكرت من ناحيه تانيه هي شافت ان رياض راجل واحترمته اكتر من الاول وحست بحاجه كدا زي تأنيب ضمير انها ظلمته ومش عارفه ليه بتكرهوا رغم انه في الموضوع كله هو اللي طلع راجل معاها عكس اخوها الخول التاني فكانت عايزه تقرب من رياض بجد فعلا بس كانت خايفه لا يتقال او يتفهم انها بتقرب منه لما ابوه فضله عليهم فاكتفت بانها تحاول تكلمه من فتره للتانيه يعني بتعمل شاي تقوله اعملك معايا ، ساعات تخش تقوله يشرحلها حاجه وهو ينفض او يشرح علي حسب موده ، تشوفه قاعد قدام التليفزيون تيجي تقعد جنبه ، حاجات زي دي ورياض فاهم هي بتعمل ايه بس منفض وعاجبه الدنيا الجديده اللي هو فيها ومش عايز يضيع اي لحظه لا في تفكير ولا نيله عايز يستمتع ، لحد ما ياسمين في مره كانت بتتكلم مع امها في اوضتها ورياض بالصدفه كان معدي وسمعهم
الام : يخربيت اهلك وازاي دا حصل
ياسمين : دا من بدري ياماما ودلوقتي بيهددني يا اما اروحله يااما يفضحني وانا مش عارفه انزل من البيت
الام : عين وصابتنا عين وصابتنا ، ايه المصايب اللي بتتحدف عليا دي ياربي ، وانتي ازاي تعملي حاجه زي كدا
ياسمين : ضحك عليا وفهمني انه هيتجوزني ، خلاص ياماما انا ضعت انا هموت نفسي
الام : دا ابوكي اللي هيموتك ياوسخه يازباله * بتمسكها من دراعها * حد عرف يابت بالكلام دا
ياسمين : لا لا محدش غيرك وانا مش عارفه اعمل ايه
رياض : * بيخش عليهم * ماما هو مفيش عشا
الام : اااه اااه حاضر هقوم اهوه اعمل الاكل بس كنت بشوف اختك اللي مبتذاكرش دي
رياض : طيب يامام خلصي مع مدام ياسمين واعملي العشا
الام وياسمين : * مبرقين *
الام : واد يارياض خد هنا * وبتقوم تمسكه تدخله الاوضه وتقفل الباب * انت عارف الموضوع دا وعارفه من امتي وازاي ساكت علي اخت كدا
رياض : حيلك حيلك في ايه انا لسا عارفه دلوقتي ، سمعتكوا
الام : رياض حبيبي مش هتقول لبابا صح مش هتقوله عقبال مانشوف صرفه في المصيبه دي
رياض : وانا مالي ، دي حاجه متخصنيش
ياسمين : رياض ممكن تساعدني
الاب : * بينادي من بعيد * اعمليلي شاي
الام : حاضر ياخويا حاضر جايه اهوه ، رياض اوعي تجيب سيره لابوك دا يموتها ويموتني علشان خاطر امك حبيبتك
رياض : مش هقول خلاص
الام : خليك هنا متتحركش هعمل الشاي لابوك واجي
رياض: ماشي ، وانتي دا حصل ازاي احكيلي
ياسمين : هتساعدني ؟
ريا : احكي اخلصي
ياسمين : هادي اخو صاحبتي كنت بروح الدروس عندها وكان بيشوفني يسلم عليا يجيبلي بيبسي وبيهتم بيا وصاحبتي كانت دايما تخليه يقعد معايا او تسيبنا مع بعض دقيقتين تلاته ، وكان ساعات بينزل يوصلني لحد اول الشارع ويمشي
رياض : انجزي في التفاصيل
ياسمين : حاضر ، حبيته واتعلقت بيه وهو كمان وابتدينا نتكلم في الموبايل لحد ما عملنا في التليفون حاجات متجوزين
رياض : ياحنينه مكسوفه تقولي سكس فون ، دا انتي مفتوحه يابت
ياسمين : مالوش لازمه الكلام دا * وبتقلب وشها *
رياض : كملي اخلصي
ياسمين : والموضوع اتطور لحد ما كنت بروح قبل الدرس نبوس بعض او نعمل حاجات من علي الهدوم بسرعه
رياض : ناكك امتي ؟
ياسمين : كنت بهرب من المدرسه الصبح واروحله البيت نقعد لحد ميعاد المدرسه وبعدين اجي
رياض : فتحك من اول مره ولا روحتيله كام مره
ياسمين : * ساكته *
رياض : روحتيله كتير دا انتي مقضياها بقي
ياسمين : انت بتساعدني ولا بتقطم فيا
رياض : جاب لبنه جواكي
ياسمين : لا طبعا هو انا عبيطه
رياض : لا متقوليش كدا انتي ست العاقلين ياناصحه ، كملي
ياسمين : ومن ساعه ما بابا منعني من النزول وخد مني الموبايل وانا مش عارفه اقابله وكل شويه يبعتلي مع اخته تقولي انه عايز يقابلني ضروري يا اما هيقول لاهلي
رياض : يقول لاهلك ايه يقولهم انا فتحت بنتكم ؟ هو انتي هبله ولا بتستعبطي ولا يكونش حنيتي لزبه وعايزه تتناكي
ياسمين : انا خايفه يعملي فضيحه وبابا يعرف ويموتني
رياض : لا مش هيموتك ، هيجوزهولك دا اصلا لو الواد فتح بقه بس هو مش هيلبس نفسه فيكي هو ناكك وخلع
الام : * بتخش وتقفل الباب وراها * ها عملتوا ايه لقيتوا حل
ياسمين : انا حكيت لرياض علي كل حاجه
الام : ها يارياض وهتعمل ايه
رياض : اعمل ايه اروح افضح اختي واتخانق معاه واقوله تعالي اتجوز اختي
الام : طب ششش اسكتوا وطوا صوتكو ، علشان خاطري ياحبيبي اقف جنب اختك ومتجيبش سيره لابوك وشوف الموضوع يتحل ازاي وانا هساعدك بس من ورا ابوك انا مش عايزه مشاكل اكتر من كدا ، الراجل لو عرف هيطب ساكت من اللي بتعملوه فيه علشان خاطر امك حبيبتك * وبتطبطب علي صدره *
رياض : * بيبص لياسمين بقرف * حاضر ياماما هشوف الموضوع دا
الام : **** يخليك لينا ياحبيبي ، وانتي يامقصوفه الرقبه اللي يقولهولك اخوكي تنفذيه بالحرف لحد ما نخلص من المصيبه دي
رياض : سيبينا شويه ياماما عايز اتكلم معاها
الام : مالكوش الا بعض نتو اخوا..
رياض : ماما بلاش اوفر واطلعي بقي …. انتي عملتي كدا مجبره ولا بمزاجك ، لا هتقعدي تبصيلي في الارض وتتكسفي الشغل دا مش هينفع معايا ، انجزي حالك
ياسمين : بمزاجي
رياض : مبسوطه وانتي بتعملي كدا يعني انتي اللي طلبتي منه ولا هو لما طلب منك وافقتي ولا ايه اللي حصل
ياسمين : انا بحب الجنس ولما جات قدامي فرصه اجربه استغليتها
رياض : وعرفتي انك بتحبي الجنس ازاي
ياسمين : افلام علي النت والقصص وطول اليوم في المدرسه ، يابني احنا اوسخ منكو بس متداريين مبيبانش علينا
رياض : يعني بتحبي النيك وبتتفرجي علي افلام وتبصي علي الشباب وتتخيليهم
ياسمين : اه وبعمل علاقات علي النت كمان
رياض : ايه الجرأة دي
ياسمين : اي حاجه هقولها مش هتبقي اكبر من اللي حصلي
رياض : علي رايك وايه تاني دا انتي طلعتي خبره
ياسمين : لا انا مش شرموطه انا بعمل دا بمزاجي محدش غاصبني علي حاجه ، زي ما انت بتعمله بمزاجك وبتتفرج علي افلام واكيد بتكلم بنات علي النت او ولاد
رياض : ههههههههههههه مقضياها مع ولاد نيك طول النهار علي النت وبتقابل واحد وتتناك منه وتقولك مش شرموطه اومال ايه سفيره نوايا حسنه
ياسمين : ها ها ها خفيف اوووي ، انا بعمله لمزاجي ولا علشان اخد فلوس ؟ لمزاجي صح يبقي مش شرموطه
رياض : بقولك ايه مش موضوعنا وهنخش في تفاصيل مش بتاعتي ، تتناكي تتشرمطي انا ماليش فيه
ياسمين : انت مش قلت هتساعدني
رياض : الموضوع خلصان الواد مش هيكلمك ولا هيفضح نفسه ويلبس نفسه تهمه بانه هو اللي فتحك فكبري مخك ولو بعتلك اخته قوليلها كسمك ومتجيش هنا تاني * وبيفتح الباب بيلاقي محمد في وشه مبتسم ابتسامه رزله * … انت واقف من امتي
محمد : عديني كدا ياشاطر عايز اخش اشوف اختي حبيبتي صديقه الشباب * وبيقعد علي السرير ويحط رجل علي رجل * مالكم ساكتين ليه هو انا جيت في وقت غير مناسب ولا ايه ، لالالالالا ياجماعه متحسسونيش انكم مش عايزني
ياسمين : عايز ايه يالا
محمد : انا سمعت وعرفت كل حاجه وبمشوار صغير لحد اخر الشقه هلاقي اوضه بابا وانتي عارفه بابا هيعمل ايه لما يعرف ، ما تقولها يارياض
رياض : ميفرقش معايا مش موضوعي
محمد : حلو داااا اهو باعك اهوه يبقي مالكيش غيري
ياسمين : * بتبص لرياض باستعطاف يقف جنبها *
رياض : سيبك منها وقولي بتتنطط كدا عايز ايه
محمد : نزل ايدك ياعسل ، ايوا كدا … وبعد كدا لما تتكلم معايا تبقي ايدك في جنبك ماشي ياشاطر
رياض : انت عبيط يالا ، اوعي تكون فاكر انك لاوي دراعي لا كسمك علي كسمها
محمد : وطي صوتك لحسن بابا يسمع ويجي يشوف ابنه اللي الخلوق المهذب بيقول الفاظ زباله زي دي
ياسمين : * بتقوم تقف جنب رياض وبتتحامي في كتفه * رياض علشان خاطري متتخلاش عني ، انا فعلا محتاجاك
رياض : * قلبه رق * عايز ايه يامحمد اخلص
محمد : يااااه بقالي كتير مسمعتش الكلمه دي ، اولا تخلي بابا يرجعلي الموبايل بتاعي ويسبني انزل اشوف اصحابي
رياض : هكلمه بس ماليش فيه لو موافقش
محمد: لا لازم يوافق
رياض : هحاول ، وايه تاني
محمد : لا بس كدا لحد دلوقتي
رياض : ملكش دعوه باختك ولا تيجي جنبها وكلامك معايا بعد كدا ولا تطلب منها اي حاجه اتفقنا
محمد : اتفقنا وتخرج تكلم بابا دلوقتي علشان عايز انزل اغير جو اصل البيت بقي ريحته شرمطه * بيشم اخته * اه عرفت الشرمطه جايه منين
رياض : * بيزقه * دا انت بضان وغتت غور
محمد : ههههههههه بتيجوا علي حجري بسهوله
ياسمين : * بتبص لرياض بقله حيله *
رياض : ولا تفرقي معايا انا بعمل كدا علشان ماما مش عشانك
وبيسبها وبيخرج يطلع يتكلم مع ابوه في حوار محمد انه يديه الموبايل وكفايه كدا عليهم وبتاع وانه يسمحله ينزل علي الاقل يشوف اصحابه مره في الاسبوع يغير جو علشان يركز في مذاكرته وياسمين نفس الكلام ، والاب رحب بالفكره وشافها من وجهه نظره ان رياض بقي بيحب اخواته وخايف عليهم واتبسط من رياض اكتر والموضوع دا ضايق محمد اكتر ان رياض عمال يكسب في حب ابوه علي قفاهم ، وفعلا الاب ادالهم موبايلاتهم ومحمد اول ماعرف انه ممكن ينزل راح طاير علطول علي القهوه مع صحابه وفتح النت ورد علي كل الرسايل اللي فايتاه وبعدين لقي نور فاتحه ولسا هيبعتلها ماسدج لقاها بتتصل بيه انها عايزاه وصوتها بيتعولق في الموبايل فعرف انها هايجه وعايزه تتناك فبسرعه قام وراح لها علي شقتها وهي كانت مستنياه هناك بطقم ابن متناكه يخلي الخول زبره يقف زنهار
في الشقه
نور : ابوك رضي عليك اخيرا
محمد : رياض قاله يفك علينا
نور : بقي فرخه بكشك عند ابوك
محمد : لا ما انا في الامان دلوقتي عيب عليكي
نور : يعني سبع ولا خول هههههههه
محمد : وهو انا من امتي بتخولن معاكي متعدلي يانور
نور : اللي حصل حصل وبصراحه انا شرقانه وعايزه اتناك مش فاضيه للرغي دا * وبتقرب عليه بعلوقيه وبتهمس في ودنه * ولا انت مش عايز
محمد : دا انتي وحشاني اوووي * وبيمسك ايديها يحطها علي زبه * حتي شوفي واقف عليكي ازاي
نور : اححححح دا واقف اووووي دا شكله هينيكني اووي ويهريني * وبتفكله البنطلون وهو بيفك معاها وطلع زبه راحت بصاله بعلوقيه ولحسته * زبك مخزن لبن بقاله كتير
محمد : مصي ياشرموطه حطيه كله في بقك
نور : امصهولك كدا ياخرابي علي حلاوته وطعامته خخخخخخ زبرك بيدوخني
محمد : ااااااااه مصك فاجر ، * وبيدعك بزازها * طلعي بزازك وحطيه بين بزازك
نور : عايز تنيك بزازي
محمد : طريه اوووي ولبن
نور : * بتحطه بين بزازها وطالعه نازله عليه وهو نايم علي السرير وهي فوقيه * بزازي ولا كسي اللي بيهيجوك اكتر
محمد : * بيزق وسطه ينيك بزازها * كلك علي بعضك بيهيجني وبالذات كسك لما بيبقي نار وبيبلع زبري
نور : * بتعض شفايفها وبتتف علي زبره * النهارده عايزه اتناك لحد ما مقدرش اقفل رجلي وانت تنزل من هنا مكسح
محمد : بمصك دا انا هجيب لبني في بقك
نور : وماله ماتجيب يامتناك ياهايج هات لبنك مره واتنين وعشره انا هصفيك النهارده
محمد : شرموطه بنت متناكه ااااااه
نور : * بتقرصه من بضانه بالراحه * شرموطتك انت يخول يااااحححححح علي دا زب شكله وريحته بتهيجني اوووي
محمد : كفايه وتعالي اقعدي عليه علشان هجيب
نور : خخخخخ عايزاهم علي بزي الاول * وبتدعك زبره جامد * هات نزل هات محنك وهيجانك يامتناك هااااات هات يا ابن الشرموطه هات خخخخخخخخخ احححححح علي بزي غرقتلي بزازي بلبنك * وبتلحس لبنه من علي بزها وبتشربه بعلوقيه وبتمص صوابعها وبتديله صباعها يمصه * مص لبنك ودوقه طعمه يجنن
محمد : بقرف بلاش احسن
نور : ما انت مصيته قبل كدا ودوقته وانت عارف انا في النيك بنت مجنونه * وبتدعك زبه وهي بتديله صباعها * علشان خاطري ياكوكو مص صباعي ودوق لبنك وحياتي وحياتي
محمد : * بيمص صباعها *
نور : ودا كمان ودا وحياتي اححححححح هيجتني اوووي وانت بتدوق لبنك يامتناك
محمد : انا هعرفك النيك الصح
نور : احححححح يادكري قوم نيكني واهريني زبرني في خرقي اخرقني خخخخخخ
محمد : طب قومي اقعدي علي زبري
نور : كسم دراعك المكسور دا هو مش هيخف
محمد : اااااااه زبري كله جوا كسك يابنت المتناكه
نور : متفصلنيش بقي قلتلك مبحبش شتيمه بالاهل
محمد : ما انتي بتشتمي وانا متكلمتش
نور : انت قابل انا مش قابله ومتفصلنيش بقي
محمد : طب يامتناكه
نور : نيك يادكر المتناكه * وبتدعك كسها وهي بتتناك * خخخخخخخخ ما تنيك ياخول للاخر دخل ااححححح كسي كسي بياكلني ارزع ارزع ياخووووووول احححححح
محمد : * بينيكها بافترا ابن متناكه *
نور : خخخخخخخخخخخخ اعصر بزي اعصره بايدك وانت بتنيكني اشتمني خخخخخ اشتمني يا خول
محمد : بنيكك اهوه يامتناكه زبري في كسك يالبوه
نور : احححححح كمان يالا كمان يابن العرص كمان اشتم ونيك اشتمني ياكسمك مش قادره كسي بيجيب خخخخخخخ
محمد : خخخخ انتي شرموطه اوووووي بنت قحبه كسمك هيجتيني اووووي وزبري هيفشخ كسم…
نور : * بتضربه قلم خفيف * متشتمنيش باهلي يابن المتناكه متفصلنيش خخخخخخ * وبتنزل علي زبه جامد وتحرك وسطها بعلوقيه علي زبره*
محمد : خخخخ احا دا انا هنيكك علي القلم دا
نور : اااااااه نيكني شرمطني شرمط الهايجه الوسخه اللي مبتشبعش دي لو منكتنيش هنيكك
محمد : هجيب هجيب متحركيش كسك
نور : خخخخخخخخ كسمك متجيبش انا لسا هايجه لو جبت هنيكك خخخخخ يابن الخول * تقلت بجسمها علي زبره * مش هتطلعه ياعرص انا لسا عايزه اتناك احا
محمد : انتي اللي هايجه بطريقه بنت متناكه اول مره تبقي هايجه كدا
نور : ماليش فيه انا لسا عايزه اتناك
محمد : طب اوعي طيب هريح شويه واكمل نيييك
نور : كسمك ترتاح انت وانا كسي ياكلني لا ياعرص اختك هتكمل نيك فيا
محمد : ااااه انتي قلتي ايه
نور : * بعلوقيه * ياعرص اختك ياديوثها
محمد : متقوليش كدا تاني هزعل
نور : تزعل ايه يامعرص وزبك اللي ابتدي يقوم دا لما عرف انك عرص علي اختك ونفسك تنيكها ولا تشوفها بتتناك
محمد : اسكتي لا دا ولا دا
نور : بس دي حقيقه ياحبيبي انت عرصها نفسك تنيكها ولا تشوفها بتتنطط علي زب تاني قول متتكسفش
محمد : * زبره شد نيك * اااااه
نور : خخخخخخ احا دا انت عرص اووووي اختك مهيجاك اووي كدا
محمد : اووووي عايز انيكها * وبينيك نور بافترا
نور : * شهقت * احاااااا براحه يامحمد مالك سخنت كدا ليه اححححح كل دا هيجان علي اختك عايز تنيك اختك حبيبتك
محمد: عايز انيكك اووووي يايسمين
نور : يابن المتناكه ياهايج اححححححححح ، نيييك نيك اختك يامحمد نيك ياسمين اختك حبيبتك اللي هتموت علي زبرك يامعرص نيكني
محمد : ااااااه بتحبي زبي في كسك يااختي
نور : كسي عايز زبك علطول ياقلب اختك وعايزاك تنيكني من ورا بابا وماما، تنيك فيا طول اليوم وامصلك وانت بتستحمي خخخخخخخ احا يامحمد زبرك بقي ابن متناكه اهدي يخربيت كسمك بجد
محمد : مشش قادر يا ياسمين كسك هايج اووووووي انتي عايزه زبرين في كسك وطيزك
نور : اااااه يامعرص عايز تشوفني بتنطط علي زبر حد تاني يابن المتناكه هتتبسط وانت شايف اختك بتتناك
محمد : خخخخخخخخ اووووووي
نور: احااااا طب افرض هاج عليا اووووي وانا تعبت من زبره الكبير وعايز ينيكك هتوافق
محمد : * فصل وابتدي يفوق *
نور : *لحقته * بس انا هقوله كسمك علشان زبر اخويا في كس اخته مكيفها اووووي وهخليه يمصلك زبك يا دكررري احححح
محمد : * هاج تاني * اااااااه وتتنططي علي زبري وهو من ورا يدخله في طيزك
نور : * بترجع ايدهيا لورا وهي بتتنطط علي زبره وبتبعبصه وهي بصاله وبتتشرمط * اححححححح هيجتني اووووي زبرين في طيزي وكسي
محمد : بتعملي ايه خخخخخخ
نور : بلعبلك في طيزك علشان يبقي بتنيك وبتتبعبص وانا بتناك في كسي وطيزي تبقي زي اختك المتناكه يامعرص اختك اححححححح نيكني قبل امك ما تقفشنا نيكني خخخخ
محمد : * غاب عن الوعي وراح في النيكه *
نور : احححححح طيزك سخنه وانت بتنيكني بلعت صباعي انت عايز تتبعبص بتحب تتبعبص يابن المتناكه ياشرموط اختك
محمد : هجيييييب مش قادر هجيييييب
نور : هات برا متجيبش في كسي لحسن احمل منك يا اخويا خخخخخخ احا اااااه
محمد : * جابهم وقعد جنبها عرقان نيييييييك ودايخ شويه وبياخد نفسه بالعافيه وبسرعه *
نور : احا يابن الوسخه انت لو رافع حبايه مش هتشرمطني كدا
محمد : * بيشاورلها مش قادر وبيبص في موبايله يشوف الساعه كام * خخخخ دا ابويا هينيكني
نور : عادي قوله كنت بنيك اختي يابابا هههههه
محمد : متهزريش بقي دا كان كلام هيجان
نور : * بتشم صباعها بعلوقيه * وصباعي اللي كان في خرم طيزك دا كلام هيجان احا دا انت زبك بقي 4 اضعاف لما فكرت في اختك ياعرص
محمد : * بيلبس وساكت *
نور : هتخبي عليا متخافش احنا ستر وغطا
محمد : * قعد علي السرير بعد ما لبس البوكسر والفانله الحمالات بس * بصراحه انا بحب جسمها اوي وبهيج عليها كتير
نور : طب ماتحاول معاها انت مش قلتلي صورتها قبل كدا
محمد : نفسي بس مش هينفع البيت علطول مشغول
نور : يعني معملتش حاجه كدا ولا كدا والبيت نايم غير اللي قلتهولي انها مصتلك زبك وصوتت واليوم دا
محمد : اخري كنت بخشلها الاوضه بليل وهي نايمه اشم في جسمها وكنت بخاف واجري لا تصحي
نور : طب يابن المتناكه ماهي مصتلك زبك وجابتلك لبنك يعني هي قابله انها تتناك مستني ايه
محمد : ابويا لو عرف هينيكني دا المره الاولي بوظلي جسمي وانا مصدقت انه سامحني
نور : في يوم اطلع بيها هنا انا هجيبهالك وانت تطلع ترزعها مسمار حلو في طيزها
محمد : بجد
نور : اه ياكسمك بجد انا طالما باخد كيفي واتناك يبقي خلاص انت كمان لازم ترتاح انا مش انانيه
محمد : انا بحبك اووووي يانور
نور : بس انا عايز اسمعها منك عايز اسمعك بتقول ان نفسك في اختك *وبتفتح رجليها وبتدعك كسها *
محمد : زبي لو وقف تاني مش هلحق انيكك علشان ابويا
نور : * بتشد ايده تحطها علي كسها * قول علشان خاطري
محمد : نفسي انيك اختي ياسمين اوووووي
نور : الحسلي كسي وانت بتقول ااااه
محمد : * وهو بيلحسلها * نفسي انيك اختي اوووووي والحسلها كسها كدا ممممم واشرب كل عسلها ولبنها
نور : اححححححح كمل كمل
محمد : وادخل زبي للاخر في كسها وانام فوقيها وابوسها في شفايفها اووووووي ومطلعش زبري من كسها ابدا
نور : خخخخخخخ * وبتزق راسه اوي عليها ووسطها بيطلع وينزل وبتترعش * الحس الحس بنزل بنزل خخخخخ ااااااححححح ابلع ابلع اااااه
محمد : انتي بقيتي هايجه اوي يانور
نور : * بتشاورله وهي مهدود حيلها * خلاص مش قادره امشي امشي
محمد : ههههههه ماشي يافرس
بعد مامشي محمد نور قامت وجابت الكرسي وطلعت فوق الدولاب جابت الكاميرا
محمود : ايه مشي خلاص
نور : مش قلتلك هجيبلك حقك من الخول اللي فضحك دا
محمود : اتاكدي كدا كانت بتصور
نور : اه ، استني اتاكد من الصوت ، هههههه ياسلام الصوت واضح اوي
محمود : بس الفيديو دا عادي ميفضحوش يانور
نور : ياخول دا لسا اول فيديو دا انا هعمله البوم فيديوهات لسا مش دلوقتي اتقل تاخد حاجه نظيفه زي طيزك دي
محمود : نور مبحبش الاسلوب دا قلتلك
نور : وفيها ايه ياشرموط ما هو محمد فحل اهو وبعبصته وبشتمه عادي ولا انت علي راسك بطحه
محمود : فحل ؟؟ ههههههه يبقي مشوفتيش رياض لما الخول دا فحل
نور : انا جاتلي فكره حلوه زيك كدا
محمود : ايه هي
نور :الواد محمد دا يجي منه اي حاجه يعني معرص علي اخته ومحارم عايز ينيكها وبيتبعبص عادي ودكر وبيتشتم يعني واد مخلط من كله ، ايه رايك لو نستفاد من كل دا
محمود : ازاي
نور : نصور فيديوهات كتير ليه بكل الاوضاع دي ، وياسلام لو داق طيزك او زبرك
محمود : انتي اتجننتي ولا ايه ولا الهيجان لحس مخك
نور : دي متعه يابن العبيطه ابوك ومش فارق معاه ولا بيسال علينا وانا فلوس ومعايا ونيك وبتناك وانت خول يبقي نتمتع بمزاجنا وكدا كدا احنا ستر وغطا علي بعض مش زي العيله الوسخه اللي تحت دي
محمود : بس انا مش عايز اخون رياض
نور : ياوسسسخ
محمود : مش هتفهميني يانور
نور : لا هفهمك تعالي اقعد واحكيلي
في مشهد اخر
ياسمين : رياض انت صاحي
رياض : كنت لسا هنام خير
ياسمين : هادي لما شافني اونلاين بعتلي وعمال يرن عليا ومش عارفه اعمل ايه
رياض : اقفلي موبايلك او اعمليه وضع طيران وبكره نتصرف
ياسمين : انا خايفه اوي
رياض : في مثل بيقول قطه عضت كسها هي اللي جابته لنفسها فاستحملي بقي ياحلوه واطلعي برا سيبيني انام
ياسمين : حاضر يارياض
رياض : * في سره * عايزاني اقوم اقتله مثلا واخش السجن علشانك يعني ولا ايه ، دي باينها اتجننت انا احسن حاجه لو الواد دا منفعش معاه اللي هعمله بكره يبقي اقول لابويا وهو يتصرف انا مال اهلي اصلا ……….. انتهي الجزء الخامس
فوزي (الاب)
يبلغ من العمر ٥٠ عاما يعمل باحدي الوظائف الحكوميه ذو الدخل المتوسط لتوفير قوت يومه له ولعائلته المكونه من زوجته ربه المنزل انعام البالغه من العمر ٤٥ عاما ككثير من الامهات تعليمها متوسط ولكنها حاصله علي اعلي الشهادات في تربيه ابنائها الثلاث وهم الاكبر رياض والاصغر منه بعام هو الابن الوسط محمد والاخيره ومدلله العائله ياسمين وتصغر اخاها المتوسط بعام والاكبر بعامين ، تعيش هذه الاسره مع بعضها ككثير من الاسر العربيه حيث الاب في العمل حتي وقت خروج الموظفين في تمام الساعه الرابعه عصرا يعود لمنزله يتناول غذائه وينال قسطا من الراحه وفي المساء يجلس مع زوجته انعام يشوفوا الدنيا فيها ايه ويتناقشوا مواضيع ومجالات الحياه المختلفه ولكن كانت اكبر مشاكلهم اولادهم الثلاثه حيث الابن الاكبر ( رياض ) في نفس السنه الدراسيه مع اخوه الاصغر منه بعام (محمد ).. حيث الاثنان في اخر سنه دراسيه من الثانويه العامه ، ولكن لم تكن هذه هي المشكله التي تؤرق حياه الابوين بل كانت المشكله الاكبر ان اولادهم اخوات اسما ولكن علي ارض الواقع هم الد الاعداء لايكنون الخير او الشر لبعض فكل منهم في حياته وطريقه وكل منهم يري انه الافضل وان اخواته لازم يبقوا زيه ويتخذوه قدوه لهم . وهنا قرر الاب ان يتدخل بعد محاولات كثيره بائت بالفشل باغرائهم بكافه متاع الحياه محاوله منه لجعلهم يتعاملون كالاخوه وقام باجماع كل افراد عائلته الصغيره علي طاوله الطعام محدثا اياهم في هذه المشكله ……. ولكن قبل الوصول لهذا الاجتماع الصغير سنتعرف سويا علي الجانب الشخصي من حياه كل فرد في هذه العائله .
رياض
(الابن الكبر )
زي ما قلنا من شويه فهو في اخر مرحله من الثانويه العامه يعتبر ساقط سنه وشخصيته تكاد تكون مشوشه ، مش عارف هو عايز ايه من الحياه ومالوش اي هدف وبيحب يفتي في اللي يعرفه واللي ميعرفوش كل معلوماته المكتسبه تعتبر عنواين مبهمه فقط يعني يعرف الفرق بين العربيه الاتوماتيك والمانيوال لكن تكوين العربيه ايه !؟؟ ولا عنده فكره .. يعرف الفرق بين الكمبيوترات ، الموبايلات ، بعض الكلمات من اللغات المختلفه ، بعض المواضيع في مجالات الحياه . ولكن جرب وخوض معه حوار ستجده اجوف فاضي من الداخل وتقريبا سبب شخصيته المشوشه دي انه بيحب يقعد في اوضته كتير وبيتابع العالم ويبني اراءه ومعتقداته من خلال الانترنت ووسائل الاتصال الاجتماعي ففي بعض الاوقات تجده معارض ليراه اصدقائه انه مميز وفي نفس الموضوع وفي مكان اخر تجده من المؤيدين بشده ، بمعني مثلا ظاهره التحرش لو دخل علي صفحه بتهاجم التحرش ولقي معظم التعليقات عن التحرش هتلاقيه ممثل المراه في الشرق الاوسط وبيدافع باستماته ولا اكن هو اللي اتحرشوا بيه .، ولو لقي علي صفحته مثلا احدي اصدقاءه يعيب علي الانثي وان لبسها مش عارف ايه والهري دا تلاقيه داخل يروش اوووي ويحسسك ان المراه دي هي اللي نازله تتناك من بيتهم ، ( علق اوي رياض دا ) ولكنه بيمثل الكثييييييييييير من شبابنا العسل الجميل ، بالمناسبه رياض دلوقتي متزمت دينيا بطريقه لاتوصف علشان يشقط واحده من علي النت ومفهمها انه علي خلق وسلوكه كريم وانه اتهدي وبقي كويس ،سبب اختلاف رياض مع اخواته انه هو الكبير ولازم الكل يسمع كلامه وعايز ابوه وامه يميزوه عن الباقي اجباري وعايز الكل يعظم فيه ويبقي هو رقم واحد في الكون يعني مثلا " فيها ايه لما انادي اختي من اخر الشقه علشان تيجي تطفي التور !!؟ " .، " فيها ايه لما ميبقاش معايا فلوس واضرب اخويا واخد مصروفه انا الكبير انا هصرفه صح لكن هو هيجيب بالمصروف لب ولبان ؟!!" … دي كانت حياته يعتبر بلطجي بس علي صغير شويه
محمد
( الابن الاوسط )
محمد دا كان واخد اخوه رياض قدوه لحد تالته ابتدائى لكن اللي غير فكرته انه في مره مصروفه وقع منه وراح لاخوه في الفسحه المدرسيه وقاله انه جعان وفلوسه وقعت وبدل ما رياض يشارك مع اخوه مصروفه او علي الاقل يشارك معاه طعامه راح موبخه وضربه وسمع اخوه احلي كلام بانه مستهتر وخول ووو…...الخ ودا كان يعتبر اليوم الفاصل في حياتهم وكمان علشان رياض اخوه الكبير فكان بيمد ايده عليه كتير وطبعا علشان محمد الصغير فمكنش بيقدر يمد ايده علي اخوه لحد مابقو الاتنين في نفس الطول وبقي في تحدي وتنافس في القوه والرؤؤس اتساوت ... محمد بيختلف عن رياض في كام نقطه ولكن اهم نقطه ان محمد بيحب يسمع ويوافقك الراي يعني تقوله ايه رايك في القضيه الفلسطينيه يقولك احلي قضيه في الكون كله ياريت القواضي كلها تبقي كدا ، ايه رايك في الاكل ياحبيبي عجبتك صينيه المكرونه بتاعه النهارده " طالما من ايدك تبقي عسل ياماما " … ومقضي حياته كلها كدا مكبر دماغه وكسمها في طيزها وبيلعب علي كل الاطراف ويعتبر المحبوب سيكا من ابوه وامه لانه بيريحهم وهما عارفين انه بيهاودهم بس مبسوطين بكلمته الطيبه حتي من الجيران محبوب اكتر من رياض وبيفرحوا لما امه تبعته لاي حد من الجيران يجيب من عندهم اي حاجه او يشوفوه في الشارع ، لانه محسس الناس كلها انهم مفيش منهم اتنين وانهم افشخ بني ادمين في المجره ، محمد حياته كلها معتمده علي حاجه واحده " انا عايز اجيب فلوس " .. بينزل يشتغل في الصيف ، يعمل مصلحه من هنا او من هنا المهم يجيب فلوس تكفي مصاريفه او علي الاقل احتياجاته العاديه . وبالنسبه لموضوع اللبس فالمفروض بما ان هو واخوه يعتبر نفس الجسم فيشاركوا بعض في الملابس ولكن طبعا دي عيله وسخه فكان محمد بيستلف جزمه من صاحبه لخروجه او بدله من صاحبه التاني علشان عنده فرح وتيشيرت مش عارف من عند مين وهكذا .. بالمناسبه محمد بيحب كل الناس وبيهاودهم الا اخواته الاتنين رياض وياسمين .. وسبب كرهه لياسمين ان وهما صغيرين في ابتدائي كان هما طبعا علي قد حالهم وكان لبسهم كلهم بما فيهم محمد متبهدل يعني كوتشي مقطوع من الجنب او متخيط او القميص زرايره مختلفه معندوش طبعا زمزميه او مسطره فيها الوان والحاجات اللي بتفرح ******* دي ، وفي نفس الوقت كان الابوان مهتميين سنه بسيطه بياسمين لانها تعتبر بنت ولازم يبقي شكلها حلو علي الاقل قدام صحباتها في المدرسه عكس اخواتها الولاد دول ولاد عادي ميفرقش معاهم .. فكان في يوم محمد بيلعب في الفسحه وكان الكوتشي مقطوع حته صغيره وهوب راح الكوتشي اتفشخ وصباعه الكبير طلع من الكوتشي زي البعبوص كدا وزود الطينه بله ان كان بنطلونه القماش متخيط من ورا من عند طيزه فكمان الخياطه فكت وبقي مقطوع من عند طيزه ، وطبعا مسلمش من التريقات والسخافه وكان اليوم الاسود في حياته واللي خلاه اسود اكتر لما صاحبه اخته قعدت تضحك عليه في الفسحه وزفوه واتلموا حواليه دايره وقعدوا يشاوروا عليه وكانو بيقولوا " ابو بنطلون مقطوع اهوه اهوه " …. مكانش مضايقه الكلام دا اكتر من انه شاف اخته معاهم وهي شمتانه فيه وبتشاور عليه وتضحك وتهيص معاهم دا بالنسباله كان قمه القهر …
ياسمين
( الاخت الصغري )
ياسمين دي الجناح المكسور في البيت اللي الدنيا كلها جايه عليها ومحدش بينصفها وعلشان هي بنت فالمجتمع والناس والكون والمجره ولاعيبه ليفربول كلهم مش طايقنها وعايزين يوئدوها حيه وحاجه في منتهي الدراما كوين خالص ، يعني مثلا عايزه فلوس ياماما اجيب توكه لونها احمر كسكسي علشان شيماء جابت توكه جديده " طب يابنتي استني لاخر الاسبوع بابا يقبض واجيبلك اللي انتي عايزاه " … يعني عايزاني يبقي شكلي وحش قدام صحباتي ويقولوا عليا فقيره ليه ياربي خلقتني فقيره ليه مش زي اصحابي ليه كل لما اطلب حاجه ملقيهاش وتعيط تحسسك انك سرقت كليتها مثلا ، وطبعا كلامها كان بيوجع امها بطريقه لاتوصف وخصوصا انها عيله لسا صغيره وامها خايفه انها تكبر تبقي معقده او تبص للي في ايد صحابها فكانت بتقطع من مصروف البيت علشان ترضي بنتها ودا كان سبب شبه رئيسي ان رياض ومحمد يكرهوها اكتر ويقولوا "اشمعنا هي !!" ولكن الام ساعتها كانت بتتصرف بحزم معاهم اللي هو مالكوش دعوه وطبعا بعقلهم الطفولي مكانوش ساعتها قادرين يستوعبوا ان امهم فعلا مكانتش تقدر علي مصاريفهم دي وكان كله فكرهم انها بتميز اختهم علشان هي بتنجح انها تغفل امهم بالعياط والمسكنه …
ياسمين دلوقتي في اولي ثانوي هي شاطره ومجتهده في مذاكرتها علشان حاجتين الاولي انها تثبت لاخواتها ان البنت مش ضعيفه وانها احسن منهم والتانيه علشان تقدر تشتغل في مكان كويس وتاخد مرتب عالي تقدر تصرف بيه علي نفسها ياسمين اجتماعيه سيكا ومعندهاش مشكله ان حد يوقفها في الشارع وتقف وترد عليه عادي ، معندهاش مشكله انها لما حد يبعتلها علي النت متردش عليه وكدا لا بترد وبتفتح مجالات وبترغي معاه ، مشكله او عيب ياسمين الوحيد او خلينا نقول العيبين اللي في ياسمين انها نسويه يعني بتميل لانصاف المراه اي كانت المرأه دي ايه يعني لو واحده قتلت جوزها ياسمين هتقول ان اكيد جوزها الغلطان وان الست ملهاش ذنب… في حين ان ابوها مدلعها اكتر من امها… متتسرعش عليها في الحكم يابيه ياللي بتقري حط نفسك مكانها عندها اخين في البيت مورينها النجوم في عز الضهر فلازم شخصيتها تطلع كدا . والعيب التاني في ياسمين الفضول ، بتحشر نفسها في اي حاجه وبتتسنط علي اي كلام بيتقال وعايزه تعرف مين عمل ايه ومين سوي ايه . ولكن الجميل في ياسمين انها بتعرف تستغل كل حاجه لصالحها وفي الوقت المناسب … ( بالمناسبه اخر مره الام اشترت لنفسها عبايه او طرحه كانت من اربع سنين والاب فوزي بقاله اكتر من ٥ سنين نفس الجزمه مغيرهاش بل ومعظم لياقات قمصان الشغل بتاعته دبلت) …
اجتماع الاب باولاده الثلاثه علي طاوله الطعام
الاب : رياض ومحمد وياسمين واسمعوني كويس في اللي هقوله وامكم كمان شاهده علي كلامي
محمد : مالك ياحج انت كويس
الاب : اه ياحبيبي واسمعوني وركزوا في اللي هقوله * بيكلم ياسمين * سيبي الزفت اللي في ايدك دا وانا بتكلم
ياسمين : * بتتخض وتشيل الموبايل * اسفه يابابا اسفه
رياض : * ماسك سواك وبيدعك بيه سنانه وبسخريه * قال يخلفوا بنات قال
ياسمين : نعم !! عايز ايه !؟؟ متخليك في دقنك اللي لسا بتنبت دي وعاملنا فيها شيخ الحاره
رياض : مش هرد علي متبرجه زيك قليله التربيه بتقعد تكلم في شباب طول اليوم علي النت
الام : ياولاد اسكتوا عيييييب ابوكو يارياض اتلم وانتي يامفعوصه الرقبه اخرسي
محمد : ماما شايفاني انا قاعد ساكت اهوه وبسمع الكلام ومستني بابا يتكلم علشان انا مؤدب
ياسمين : * ردا علي رياض * لا انا مش متبرجه الدور والباقي علي اللي عامل فيها وهو مسم ماخفي كان اعـظم
الام : "ردا علي محمد " شاطر ياحبيبي متعملش زيهم دول وحشين
رياض : " ردا علي ياسمين " اللي ليه عندي حاجه يوريني وانا الحمد *** **** هداني وبقيت بصوم وبصلي ، تقدري تقولي اخر مره صليتي امتي ؟ طبعا مش فاكره علشان فرحانه بس بالاحمر والاصفر اللي بتحطيه في وشك مخلي شكلك مسخ دميم
الام : ياولاد اسكتوا بقي يامحمد سكت اخواتك ياولااااد ابوكو قاعد لو موتكوا انا ماليش دعوه اديني قلت اهوه يووووووه
ياسمين : وانت مال اهلك انت ، انت هتشاركني في حياتي وانت تحاسبني ليه لما بابا وماما يموتوا ابقي حاسبني ساعتها
محمد : لا اله الا **** شوف البت بتقول ايه يابابا عايزاكو تموتو بتفول عليكو ، هي الدنيا جرا فيها ايه نهايه العالم دي البنت عايزه اهلها يموتوا لا اله الاااااا **** ، لا اله الااااا….
الام : ياواد اخرس انت بتولعها زياده
ياسمين : محمد انا موجهتلكش كلام متدخلش في اللي مالكش فيه
رياض : لا يدخل بقي وانا اللي قلتله يدخل ومينفعش تقولي لراجل ميدخلش علشان انتي لسا بشخه والرجال قوامون علي النساء
ياسمين : اهو انت اللي بستين شخه ، ياماااااماااااا بيقول عليا بشخه * وبتتمسكن *
محمد : "ردا علي رياض " مش انت اللي هتقولي ادخل ولا لاء انا اتكلم بمزاجي وانا ساكت بس احتراما لابوك
رياض : خش في عبي خش
الام : اصوووووووت اصوووووت واشد في شعري اسيبلكوا البيت واطفش ، ماتقول حاجه يافوزي سكتهم دول شويه ويموتو بعض . * بتشد ايد رياض اللي قاعد جنبها * خلاص ياحبيبي اسكت بقي انت الكبير العاقل
رياض : ما انتي شايفه لسانها اللي عايز قطعه اللي متربتش
وفي اللحظه دي كان الاب نزل بعزم ماعنده علي خد رياض بصفعه قويه جعلت كل اللي قاعدين يسكتوا في ثانيه
الاب : القلم دا علشان اختك مش متبرجه ياخول
الام : اهدي ياحج خلاص اهدي دا عيل مش فاهم حاجه
الاب : * بيبرقلها * ملكيش دعوه انتي ماهو تربيتك ياختي ، انا يتقال علي بنتي متبرجه ومن مين من حته خول ماسكلي بتاعه في ايده ، هات ياض وريني ايه اللي في ايدك دي * بيمسكها * سواك ماسكلي سواك ، اتفضلي ياختي ماسكلي سواك * بتريقه * الواد ايه مبيفوتش ركعه مبيقومش من علي السجاده ، ولما انت تعرف **** كدا هااا بصلي هنا بدل ماارزعك علي وشك
رياض : * ماسك خده وحابس دموعه علشان كرامته قدام اخواته * حاضر
الاب : ولما انت تعرف **** كدا ، **** قال انك تخوض في اعراض الناس ولنفرض ياسيدي متبرجه تقوم تفضحها ولا تتستر عليها ثم اصلا * وبيتعدل في قعدته * تعلالي هنا انت تعرف يعني ايه متبرجه اصلا ؟!!
رياض : * بيتهته * اااااااا المتبرجه دي اللي ااااااا
محمد : اقول انا يابابا
الاب : اخرس انت كمان ومسمعش صوت كلب فيكو .. * بيطبطب علي كتف رياض بسخريه * لا شاطر ياحبيبي شاطر ياشيخنا
الام : خلاص بقي ياحج لسا شاب وبيتعلم * وبتطبطب علي ابنها وهو حابس دموعه بالعافيه *
الاب : * بيولع سيجاره من اردء الانواع * انا مش هعيش لكوا العمر كله واذا كان بتعملوا كدا وانا عايش اومال لما اموت هتعملوا ايه وامكم الغلبانه دي هترموها في دار مسنين ولا هتموتوها بدري بعمايلكو دي
ياسمين ومحمد والام : بعد الشر عليك ياحج حسك في الدنيا
الاب : * بيسحب نفس من السيجاره * المهم عمكو انور عدي عليا من يومين وبلغني انه باع حته الارض بعد طلوع الروح هي مجابتش قد كده بس رضا والحمد *** علي كل شيئ
الاولاد الثلاثه عينيهم فتحت علي الاخر والسعاده دبت في قلوبهم وخلاص كل واحد فيهم بيحلم بحياه جديده اللي هيركب عربيه واللي هتشتري فساتين واللي هيقعد في فيلا ويبقي عنده خدم وحشم واللي هيقعد علي القهوه ويطلب موز بالمانجه بدل الشاي اللي هري مصارينه وقلوب اترسمت علي وشوشهم وعلامه الدولار بتلمع في عينيهم كلهم ، بس للاسف الفرحه مكملتش لما لقوا ابوهم بيقولهم
الاب : متفرحوش اوي كدا دا هما كلهم ١٠٠ الف جنيه علشان بس احلامكم متروحش لبعيد ، هو مبلغ مش كبير بس ينفعنا و**** بعتهولنا من السما ونحمده علي فضله وكرمه
ياسمين : طبعا يابابا كلنا واحد صح والبنت زي الولد يعني هتديني زي رياض ومحمد مش كدا يااحلي اب في الدنيا
رياض : دا في شرع مين دا ان شاء **** !!؟؟ الذكر مثل حظ الانثيين معروفه
ياسمين : يعني ايه يعني انا هاخد ٢٠ الف بس وكل واحد ياخد ٤٠ الف لا طبعا انا عايزه زيهم
محمد : زي مين ياكتكوته احمدي **** اننا اصلا فكرنا نديكي حاجه
الاب : *بصوت اجش وقوي * لا انت هتاخد التلت ولا انتي التلتين ولا البيه الكبير هياخد حاجه ، اللي هياخد المبلغ كله هو واحد بس يقدر يبدا بيه حياته ويبني مستقبله ودا بعده شروط اللي هينفذها هو اللي هيستحق انه ياخد المبلغ دا ويامن مستقبله
ياسمين : * حاسه ان فرصتها ضعيفه * طب والباقي هيعملوا ايه ؟!!
الاب : الوصيه او الشروط اللي انا هحطها سهله علي اي حد يعملها واللي هينجح فيها هو اللي هياخد الفلوس واللي هيفشل يبقي يعتمد علي نفسه مدي الحياه ، انتو عارفين البير وغطاه وانتو لسا عيال صغيره لو اديتكو الفلوس دلوقتي هتضيعوها ومضمنش تفكيركوا ولو فتحتلكم بيها حساب ابقي اب مفتري لما اساوي اللي بيريحني انا وامه وبيتقي **** فينا وفي اخواته هااااا في اخواته وبين اللي مبيساويش فعلشان كدا الوصيه هتكون
الوصـــــــــيه
قدامكوا سنه كامله يعني زي النهارده السنه اللي جايه واحد فيكو بس اللي هيبقي معاه الفلوس والباقي هيبكي ويندم علي حظه ، والمطلوب ان خلال السنه دي لازم تكون ناجح من جميع النواحي واهم حاجه عندي علاقتك باخواتك تكون علاقه اخ باخواته فاهمين * ناوليني النتيجه ياانعام * … امكم هتبقي المسؤله عن نتايجكم اخر اليوم ولمده ٣٦٥ يوم ، كل واحد هيعمل حاجه وحشه او حلوه هتتسجل في النتيجه وكل شهر هنجمع درجاتكم ونقولهالكو وعلي اخر السنه اعلي درجه هو الفائز ، يعني لو ياسمين عملت حاجه حلوه هتاخد علامه صح ، لو عملت حاجه وحشه هتاخد غلط ، ولو عملت حاجه امكم شايفاها انها حلوه جدااااا هتاخد نجمه والنجمه هتتحسب بدرجات شهر كامل ….وانتو وشطارتكوا بقي
رياض : يعني يعمل حاجات حلوه زي ايه
الام : يعني ميضايقش اخواته وميشتكوش منه ومعاملته حلوه معاهم وينجح في دراسته ويبقي بار بابوه وامه مش يعصب فيهم طول النهار والليل
الاب : امكم هي اللي هتراقبكم لانها طول اليوم في البيت وهي المسؤله عن درجاتكم يعني استاذ محمد مثلا اتخانق مع اخوه ولا اخته وكان هو الغلطان هياخد علامه غلط وكدا اليوم بتاعه درجته راحت
محمد : طب افرض يابابا عمل حاجه حلوه برضو في نفس اليوم ، خلاص كدا الغلط اتحط
الاب : اه يامحمد خلاص اليوم ضاع عليه ويعوض تاني يوم ….ها حد عنده اي سؤال !؟؟ يالا ياحجه سيبيهم يفكروا وتعالي اوضتنا ، ومن بكره انت وهو وهي النتايج هتتحط وهنشوف كمان سنه مين اللي يستحق يبقي ابني بجد ومين اللي هخلي الشارع والدنيا تعلمه الادب …..سلامو عليكو
جلس ال٣ اخوات مكانهم بيبصوا لبعض ومستغربين من الشرط اللي ابوهم حطه علشان ومستغربين من الحوار كله وبعد كدا كل واحد بص للتاني بابتسامه المنتصر بانه هو اللي هيفوز ودخلت البنت اوضتها ومحمد ورياض دخلوا اوضتهم …..انتهي الجزء الاول
الجزء الثاني
في غرفه نوم الوالدين
الام : متزعلش نفسك ياحج مش من يوم وليله هيتصافوا معلش شده وتزول
الاب : * ممدد علي السرير وبيضرب كف علي كف * انا مش عارف اعملهم ايه تاني فات اسبوع وبرضو كل يوم ناقر ونقير ولا اكني قلت حاجه ولا حياه لمن تنادي ، اموتهم يعني ولا اضربهم بالنار
الام : الصبر ياحج دي مصارين البطن بتتخانق واديهم فرصتهم وهما هيبقوا كويسيين
الاب : كويسين هههههههه ضحكتيني ، كويسين ازاي حد فيهم جاب ان شاء **** درجه واحده عدله
الام : ياسمين الاروبه دي جابت ٢ . الاولي روقت معايا الشقه كلها تنضيف ومسح وكنس وكله كله ، والتانيه عملتلي حساب علي النت وبقي عندي فيس * وبتقولها بفشخره *
الاب : * بيبصلها بسخريه * ياوليه احترمي سنك نت ايه وشغل عيال ايه وهي دي تعتبر درجات !!! ماهما كويسين معانا انا عايزهم كويسيين مع بعضهم ، انتي كدا بتدلعيها ياانعام
الام : اهو برضو حاجه كدا تشجعهم او تزقهم تحركهم كدا يمكن يتنحرروا شويه
الاب : *بيفكر * يتشجعوا !! طب العيال فين صاحيين انا عرفت انا هعمل ايه .. * وبيطلع برا ينادي عليهم * يااولاد يا اولاد تعالو نادي اخوكي وتعالو كلكوا
الاولاد كلهم : ايوا ياحج
الاب : * بيبص للام * يالا ياحجه قوليلنا مين الاسبوع دا جاب درجات حلوه
الام : رياض صفر - محمد صفر - ياسمين ٢
الاب : تعالي حبيبه بابا * بياخدها ف حضنه وبيبوس راسها وبيحط ايده في جيبه * بنتي دي الاموره بتسمع كلام باباها وعلشان كدا خدي دول هديه مني ليكي بعيد عن المصروف
ياسمين : *بتبوس ابوها وهي فرحانه * ياحبيبي يااحلي بابا في الدنيا ١٠٠ جنيه بحالها لولولولوولولوي * وبترفع الفلوس بتغيظ اخواتها بيهم وبتطلع لسانها * … يا احلي ميه جنيه في الدنيا كلها ترا رام رام ترا رام رام
الام : شوفي البت وعمايلها اتحولت بعد ماشافت الفلوس ااااه منك انتي ومن عمايلك يامفعوصه
ياسمين : متخافيش هحليلك بقك ياشاطره هبقي اراضيكي بقرشين
الام : * بتمسكها من شعرها * تراضيني بقرشين يازباله ، صبرك عليا لما ابوكي يخلص
ياسمين : * بتبوس امها * بهزر معاكي ياقمر انتي
الاب : يالا علي اوضكوا واستمري يا ياسمين انتي شكلك اللي هتاخدي ال١٠٠ الف جنييييه الفلوس الكتير في الاخر
بيخشوا اوضتهم ومحمد ورياض في الاوضه
رياض : واقف في بلكونه اوضته بيشرب سيجاره
محمد : احمممم بقولك ايه يا رياض
رياض : ارغي
محمد : *بيهوي علي وشه * متنفخش في وشي ياعم
رياض : متصدعليش دماغي محدش قالك تيجي جنب طيز القرد وتشم
محمد : ماشي ، انت ايه رايك في اللي بيحصل دا يعني مش ال١٠٠ جنيه دي كنا احنا اولي بيها ، يرضيك كدا حته بنت ملهاش لازمه تغفلنا ، يعني بزمتك مش لو كنت خدت ال١٠٠ جنيه كان زمانك جايب علبه سجاير وانا كنت نزلت قعدت مع صحابي علي القهوه بدل ما معناش فلوس كدا
رياض : بص ياعسل لو اتطربقت السما علي الارض انت اخر واحد ممكن افكر اني احط ايدي في ايده ، ولو شفتك بتموت قدامي هقف اتفرج عليه ، فهمت ولا افهمك تاني ياعسل
محمد : انا غلطان اني جيت اقولك ، ياسمين عندها حق بقي لما قالتلي تنصص معايا وانا اللي رفضت وقولتلها لا وقلت احنا رجاله زي بعضينا اولي ، بس ماشي طالما انت عايز كدا براحتك * وبيلف علشان يخرج *
رياض : مسم عبيط فاكرني هصدق الشويتين دول
محمد : * بيبصله * احسبها زي ما تحسبها خليك انت الجامد كدا مع نفسك
اوضه ياسمين
محمد : * بيخبط عليها وبيخش * ياسمين صاحيه
ياسمين : * كانت بتتصور بموبايلها عادي وعامله اوضاع اغراء وبصت علي الباب شافته وكملت تصوير عادي *
محمد : كنت عايزك في كلمتين
ياسمين : * منفضاله *
محمد : يبقي كدا رياض عنده حق وانا غلطان اني مسمعتش كلامه وقلت اجي احذرك ، يالا اروحله بقي وانتي كملي تصوير
ياسمين : * بترمي الموبايل وبتجري عليه * رياض !! قالك ايه رياض هااا
محمد : لا خلاص بقي ما انتي بتتصوري
ياسمين : لا ما انا خلصت اهوه قولي قالك ايه ها قالك ايه عني
محمد : مفيش ياستي لما شاف معاكي فلوس قالي ماتيجي نتحد انا وانت وواحد فينا يكسب ونقسم الفلوس علي بعض ونطيرك انتي ، بس انا قلتله لا، و مش علشانك لان انتي اصلا متفرقيش معايا ، انا قلتله لا علشان هو غدار مالوش امان
ياسمين : الواطي الخسيس ، بس دا مش عدل وانا هقول لبابا
محمد : قوليله وانا هقول محصلش وكدا كدا ابوكي ليه باللي بيعامل اخواته حلو ، ف ايه رايك نتحد انا وانتي ونقسم بالنص وليكي عليا ياستي اديكي الضمانات اللي انتي عايزاها وبرضو انتي هتديني الضمانات اللي انا عايزها
ياسمين قعدت تفكر ان بدل ما قدامها اتنين متنافسين هي تكسب واحد في صفها ويبقي قدامها متنافس واحد بس وبكده الموضوع يبقي اسهل وفي نفس الوقت تعرف من محمد اللي بيحصل من رياض علشان تامن نفسها وتقدر انها تكسب بسهوله وكدا كدا هي عارفه ان فرصتها قليله لانها متاكده انهم هما الاتنين واحد فيهم هيكسب ومش هيسبوها تاخد الفلوس في الاخر ، وهي كانت فرحانه فشخ لما محمد دخلها وكلمها لانه سهل عليها المهمه فحسبتها انها تاخد خمسين الف مضمونين احسن من محاوله فاشله ومش هتكسب في الاخر ….
ياسمين : موافقه بس عندي شرطين
محمد : وانا كمان عندي شروط ، بس قولي شروطك الاول
ياسمين : اي حاجه اطلبها منك في اي وقت هتعملها حتي لو قدام بابا وماما دا اول شرط
محمد : موافق والتاني ايه
ياسمين : امسك عليك اي حاجه توديك في داهيه انت ورياض علشان لو غدرتوا بيا اوريها لبابا وماما ، متخافش انا هامن نفسي بس
محمد : حاجه زي ايه
ياسمين : معرفش شوف انت بقي
محمد : مممممم انا بشرب سجاير
ياسمين : * اتفاجئت بس عملت انه موضوع اهبل * لا عادي طب ما رياض بيشرب سجاير
محمد : معرفش معنديش حاجه مخبيها تاني
ياسمين : في حاجه بينك وبين نور اخت محمود جارتنا اللي في التامن
محمد : وانتي عرفتي منين
ياسمين : يعني في حاجه بينكو
محمد : ماشي ياستي اه في حاجه بينا
ياسمين : حاجه زي ايه
محمد : بحبها وبنتقابل وبنتكلم في الموبايل
ياسمين : بتحبها بس ولا في حاجه تاني كدا ولا كدا
محمد : لما نبقي في صف واحد هبقي اقولك
ياسمين : ممممم اتفقنا ، كدا فاضل تقولي حاجه علي رياض
محمد : دي اديني عليها مهله شويه عقبال ما اعرف اعملها
ياسمين : مممممم اوك
محمد : اقول شروطي بقي
ياسمين : قول
محمد : اول شرط اي فلوس حد فينا يكسبها تبقي النص بالنص مابينا
ياسمين : انت طمعان بقي في الفلوس اللي معايا
محمد : دا شرطي الاولاني
ياسمين : ماشي يامحمد بس وحياه **** عارف لو كنت بتشتغلني و**** العظيم هروح فيك في داهيه
محمد : عيب عليكي
ياسمين : * بتفتح شنطتها * امسك خمسين جنيه اهيه
محمد : من يد ما نعدمها ، كدا بقي يفضل الشرط التاني وانك تمسكيني عليكي حاجه ضمان يعني زي ماانتي مسكتي عليا حاجه وعلي رياض حاجه
ياسمين : و**** العظيم ابدا ما فيش بيني وبين حد حاجه و**** ولا حب ولا اي كلام
محمد : واللي قاله رياض انك بتكلمي شباب علي النت
ياسمين : قطع لسانه القذر دا طب وحياه **** ما فيش اي حاجه كل اللي بكلمهم علي النت اصحابي البنات علي الفيس واولاد اخواتهم او صحابنا من ابتدائي و**** ما في غير كدا
محمد : وريني موبايلك
بتوريه الموبايل وبيقلب في الشات وفعلا مفيش حاجه وراح داخل علي الصور بتاعتها علي الموبايل شاف كام صوره ليها عادي وراح اداها الموبايل
محمد : طلعتي صادقه بس انا كدا مفيش حاجه امسكها عليكي
ياسمين : قطع لسان اي حد يقول عليا نص كلمه
محمد : طب انا عندي فكره انتي مش كدا كدا بتتصوري كتير علي موبايلك انا كل اللي عايزه صوره ليكي تبقي معايا علشان لو فكرتي تلعبي بديلك اوريها لبابا وماما
ياسمين : هئ بس كدا خد ياعم البوم صور
محمد : لا مش قصدي صور زي كدا ، انا اقصد صور خاصه
ياسمين : * بتقلب وشها * يعني ايه مش فاهمه ؟؟؟!!
محمد : يعني صوره ليكي بالهدوم الداخليه بس او ملط او …..
ياسمين : انت اتجننت وديني لاقول لبابا اخليه يموتك
محمد : قوليله مش هيصدقك البيت كله عارف اني محترم وماليش في الكلام دا وهتبقي خدمتيني ساعتها لما ميصدقوكيش ويعوضوني بدرجه وانتي لاء ، اصل مش معقول اخ هيطلب من اخته كدا ولا ايه
ياسمين : دا انت طلعت وسخ اوي
محمد : *بيفرد ايده * الغايه تبرر الوسيله ، علي العموم فكري وردي عليا براحتك * وبيسبها وبيطلع *
ياسمين : * يابن الوسخه بقي تطلب مني انا كدا *
في نفس الوقت كان رياض قاعد في اوضته بيكلم راندا صاحبته الانتيم علي النت هو عمرهم ما اتقابلوا في ارض الواقع صحاب علي النت بس وبيحكوا لبعض كل كبيره وصغيره ولا عمرهم اتقابلوا ولا شافوا بعض غير صور بعتوها لبعض وكل واحد فيهم باعت للتاني صور مختلفه مش صورتهم الحقيقيه ، اخرهم كانو يتكلموا صوت ومفيش حدود للكلام مابينهم …..
راندا : وانت ليه تفتكر ان اخوك بيحور عليك ما يمكن يكون صح وعايزكو مع بعض
رياض : بقالنا سنين مبنطقش بعض وفي يوم وليله هنبقي حبايب لالالا مش مقنعه ?
راندا : الصراحه اه، بس انا لو منك اجرب وعادي لو لقيته بيتعولق انيكه ?
رياض : هتنكيه بايه بكسك?
راندا : اتلم يا متناك في ناس جنبي ?
رياض : قلب المتناك طب ايه مش هنعمل واحد حلو كدا ?
راندا : ياض اتلم بجد مش هينفع في ناس جنبي ?
رياض : طب ماتبعدي عنهم ولا خشي الحمام ونعمل بسرعه واحد يطلع من كسك ?
راندا : انا هقفل لو مبطلتش هيجانك دا ?
رياض : * باعتلها صوره زبه * موحشكيش زبي شايفه واقف ازاي ?
راندا : * لحست شفايفها اول ماشافت الصوره * يخربيت اهلك امسح امسح ?
رياض : مش همسح غير لما تقوليلي نيكني ?
راندا : لا ?وخليك بهيجانك كدا ?
رياض : خخخخخ احا يالبوه اخلصي زبي واقف نييييك
راندا : * بتشوف الرساله ومبتردش *
رياض : ردي هايج نييييك
راندا : سلام دلوقتي عندي ناس و**** بجد مش هينفع
رياض : ايه البضان دا
راندا : اسفه ياروحي هعوضهالك ??
رياض : فل ?…. * وهو بيعدل زبه جوا البنطلون كان اخوه داخل عليه *
محمد : * بص عليه وكمل لحد البلكونه وراح مطلع علبه سجاير جديده ومولع سيجاره *
رياض : * دخل وراه البلكونه شاف العلبه الجديده * ...احم انت كنت بتتكلم بجد في الموضوع اللي قلته من شويه
محمد : انت بتحرق كتير ليه انت مش قلت برا عنك خلاص بقي فكك
رياض : * بيبص لعلبه السجاير وهيموت وياخد سيجاره * ...اصل انا فاكرك بتهزر
محمد : وانا ههزر معاك ليه !؟؟ انا لا بطيقك ولا انت بتطيقني انا كنت جاي علشان الفلوس مش اكتر لكن انت جامد بقي خلاص مع نفسك انا وياسمين عملنا اتفاق وخت منها نص الفلوس * وبيطلع الفلوس من جيبه * اهوه نزلت جبت علبه سجاير ودا الباقي
رياض : احا !!! يعني اتفقت معاها
محمد : كان في ايدك الفرصه وضيعتها
رياض : طب بقولك ايه ، ماتيجي نتفق من جديد وبدل ماتبقي معاها تبقي معايا واحنا الاتنين دماغنا اجمد منها وهنكسب
محمد : *بيهزله راسه * لا ، انا ايه اللي يخليني اشارك حد والنص بالنص ، انا اتفقت معاها علي هي ٤٠ الف وانا ٦٠ الف وكمان ياسمين هبله ومش هتوجعلي دماغي ولا تفكر تخوني في يوم
رياض : طب ااااا طب ماتجيب سيجاره
محمد : * بيطلعله سيجاره وبيرمهاله * امسك
رياض : *بيولعها وبيسحب نفس ولا المدمنين * انا ممكن اقول لبابا علي الاتفاق اللي بينكم وانكم بتغشوا
محمد : قوله عادي ابوك مش هيفرق معاه نعمل ايه المهم انه يشوفنا بنحب بعض ،هههههه دا بالعكس ممكن يفرح اكتر
رياض : طب خلاص قولي شروطك وانا معاك من الاول
محمد : طب وياسمين يعني اخونها كدا * وبيتمنيك في الكلام *
رياض : ماطز ياعم فيها وهو حد فينا بيطيقها اصلا
محمد : يبقي انا ٧٠ الف وانت ٣٠ الف ويبقي انت معايا
رياض : احا انت هتصيع يالا ما انت كنت معاها ٤٠ ل ٦٠
محمد : بس هي مش هتوجعلي دماغي زيك
رياض : خلاص ٤٠ ل ٦٠ بيني وبينك ومش هوجعلك دماغك
محمد : وتمسكني عليك حاجه ، اعتبرها ضمان علشان لو فكرت تلعب بديلك
رياض : وانا كمان امسك عليك حاجه ، ايييييه كدا يبقي الاتفاق عادل
محمد : بسيطه عايز تعرف ايه
رياض : ايه اللي بينك وبين البت نور
محمد : هههههههه بس كدا ، ماشي ياعم انا ماشي معاها وبفرشلها
رياض : احا بجد ولا بتشتغلني
محمد : لو مش مصدق اوريك بنفسك لو حابب
رياض : * بلهفه * امتي ؟؟
محمد : لما تمسكني عليك حاجه
رياض : عايز تعرف ايه ؟
محمد : ايه اللي بينك وبين محمود اخو نورا ؟
رياض : خخخخخ * وبيمسكه من البجامه * انت اتجننت يالا ولا هتروح منك
محمد : * بيبرقله * صوتك ، شباك اوضه ابوك جنب البلكونه ، ولو سمعك هيرنك علقه بنت وسخه
رياض : يبقي متعبطش في الكلام علشان مرميش اللي جابوك من هنا
محمد : مالك اتحمقت كدا ليه ، يبقي فعلا نور عندها حق لما قالتلي انها شافتكو في بير السلم
رياض : محصلش دي كدابه ، وانت لسا قايل انك بتزنقها يعني شرموطه هتصدق شرموطه
محمد : بقولك ايه انت هتتعبني وتلف وتدور انسي الاتفاق اللي بينا وحلال عليك السيجاره * وسابه ودخل الاوضه *
رياض : * قعد دقيقتين وراح داخل الاوضه وراح فاتح باب الاوضه بص ملقاش حد صاحي وراح قافل الباب تاني وساند علي المكتب واخوه قدامه علي السرير بتاعه بيحط موبايله علي الشاحن * … نور مكدبتش
محمد : ما انا عارف انها مبتكدبش
رياض : بس انا اللي بنيكه دا خول اصلا
محمد : ياعم انا مالي مين بينيك مين ، دي مش قصتي انا ليا بانك تثبتلي ان الكلام دا صح
رياض : احا ما انا قلتلك اهوه
محمد : دا كلام بس ، لكن فين الدليل
رياض : عايز تشوفني وانا زانقه ههههه لا طبعا انت اهبل
محمد : ايه القرف دا !! لا مش عايز كدا انا عايزك تصور الواد وانت زانقه ويبقي انت كمان باين
رياض : بسيطه ،بس انا كمان اصورك مع نور وتبقي واحده بواحده
محمد : سهله ، انا هقولك هنتقابل فين وامتي وانت وشطارتك بقي عرفت تصور معرفتش ميخصنيش
رياض : تمام ، وياسمين واتفاقك معاها
محمد : انساه واقفل النور وتصبح علي خير …
بعديها بيومين علي المغرب كدا كان الاب نايم في اوضته والام بتتفرج علي التليفزيون في الصاله وبتكلم اختها في التليفون وبترغي ورياض في اوضته علي النت ومحمد عند ياسمين في اوضتها
ياسمين : انا احم انا فكرت في اللي انت قولتهولي ووووو
محمد : موافقه يعني ولا مش موافقه
ياسمين : * ساكته *
محمد : فين الصوره ؟!
ياسمين : * بتوريهاله علي الموبايل *
محمد : ايه دا لابسه كات !! ما انا بشوفك في البيت بكات عادي ايه الجديد يعني ؟
ياسمين : دا اللي قدرت اصوره
محمد : خلاص اصورك انا لو هتتكسفي تصوري
ياسمين : انت هتستهبل
محمد : خلاص خليكي كدا هروح اتفق مع رياض انا غلطان اصلا اني جتلك تاني
ياسمين : استني بس * ومتلخبطه * انا انا انا
محمد : لو مش عايزه براحتك كدا كدا انتي استحاله تكسبي رياض وانا هروح مع رياض الطرف الكسبان
ياسمين : * بتفتح باب الاوضه تشوف في حد ولا لاء وتقفله تاني * احلف انك مش هتخوني في يوم ولا هتوري الصوره دي لحد
محمد : و****
ياسمين : لا احلف كله علي بعضه
محمد : و**** العظيم ياستي ولا هخونك ولا هوري الصوره لحد
ياسمين : طب اطلع برا عقبال ما اتصور
محمد : مش هتفرق كدا كدا هشوف جسمك في الصوره
ياسمين : * متردده *
محمد : انجزي دي كلها صوره مش هنبات فيها
ياسمين : * بتقلع البجامه اللي فوق بسرعه وبتنزل البنطلون وواقفه بالاندر والبرا وهي مدياله ضهرها وحاطه ايديها علي بزازها وكسها * صور واخلص
محمد : * هاج نييييك من منظرها وشكل طيزها وراح مصور كذا صوره * لفي هاتي من قدام *
ياسمين : لا قدام لا
محمد : اخلصي لو حد دخل وشافنا كدا هتبقي مصيبه يالا * وراح وقف علي الباب ماسك الاوكره * يالا علشان لو حد جيه
ياسمين : * بتلف وباصه في الارض *
محمد : * بصوت واطي * شيلي ايدك اخلصي * وبيصور * ….. خلاص البسي بسرعه
ياسمين : * بتلبس هدومها بسرعه نيييك *
محمد : خلاص كدا امان وانا وانتي مع بعض ضد رياض
ياسمين : محمد انت حلفت
محمد : عيب عليكي …….
في نفس اليوم بليل وتقريبا الساعه ٣ الفجر كان رياض بيكلم محمود علي النت
رياض : صاحي ؟
محمود : اه
رياض : تعرف تنزل ؟
محمود : صعب ابويا كل شويه رايح جاي علي الحمام
رياض : طب ماتحاول
محمود : استني خليك معايا
رياض : شوف وقولي
محمود : * بعدها بدقيقتين * نايمين بس مضمنش
رياض : انزل بس مش هنتاخر واكنك مثلا نزلت تجيب كانز ولا اي حاجه
محمود : طب ماتستني للصبح يكونوا راحو الشغل
رياض : اخلص يابضان انا هنزل اهوه هستناك تحت في بير السلم انجز متتاخرش
محمود : طيب طيب
بعديها بخمس دقايق في بير السلم
رياض : * بصوت واطي نيييك * كل دا
محمود : * بصوت واطي نييك برضو وبيتاكد ان باب العماره مقفول *
رياض : مقفول مقفول اخلص * وبينزل الشورت وبيطلع زبه يدعكه *
محمود : * بيقرب عليه وبيستخبوا تحت السلم وبيوطي شويه وبيمصله زبه * خلص بقي ياعم هنتفضح *
رياض : طب لف لف * وبيتف علي ايده يدعك خرمه وبيدخله سنه سنه لحد مادخل *
محمود : متزقش جامد
رياض : * ماسكه من طيزه وهاتك يادعك فيه *
محمود : اخلص بقي جيب يالا * وبيلف وشه لقي رياض ماسك موبايله * احا انت بتعمل ايه
رياض : ششش صوتك ياعم وبعدين ايه بصور طيزك للذكري
محمود : متفقناش علي كدا
رياض : طب لف اخلص
محمود : مش هلف ياعم وهات الموبايل دا
رياض : انا هايج نيك ولو ملفتش هفضح ميتين امك فاخلص اجيبهم وبعدين نتصرف
محمود : * لف نفسه وفلقس * طب اخلص نيك وهاتهم * وكل شويه يلف يبص علي رياض بيصور ولا لاء *
رياض : ماتثبت بقي يابضان خليني اعرف اجيب
محمود : دا انت غدار يالا
رياض : هجيب اثبت بقي
محمود : * لما حس ان رياض هيجيبهم راح مطلع زبه من طيزه ولف وشه يتفرج علي رياض وهو بيجيبهم علي الارض * ارتاحت ؟؟
رياض : اه انا كنت هيجان نيك * وبيمسح اللبن اللي علي الارض برجله عشان ميبانش *
محمود : بتصور ايه وريني صورت ايه
رياض : * بيوريله الموبايل * صوره ياعم اهو وانا بنيك طيزك ...لا كدا ما احبكش هتنتش الموبايل تاني هنيكك
محمود : وريني كل اللي صورته
رياض : * بيقلبله في الموبايل * اهوه ياعم هما الصورتين دول بس ووشك مش باين اصلا مالك خايف ليه
محمود : وبتصور ليه يعني ؟!
رياض : عادي حبيت اجرب احساس التصوير
محمود : طب انا هطلع دلوقتي بس هنتكلم تاني
رياض : ياعم متخافش دا انت جبان اوي * وبيطلع علي شقته ودخل اوضته * …. محمد صاحي ولا نايم ؟
محمد : ايه لا صاحي
رياض : امسك ياعم احلي مسا عليك * وبيوريله الصور علي الموبايل *
محمد : ايه دا فين وشك ووشه
رياض : * بياخد سيجاره من علبه محمد * دا اللي عرفت اصوره ومكنش هيرضي اصور وشه
محمد : ياعم ماشي هعديهالك
رياض : كدا اتاكدت اني بنيكه ؟
محمد : اه
رياض : دورك بقي تفرجني علي نور
محمد : اول ما اقابلها هقولك
رياض : * بينتش الموبايل منه * لا ياحبيبي الصور علي موبايلي انا اول ماتصور نور وتبعتلي ساعتها ابعتلك محمود
محمد : ماشي يا ناصح ………… انتهي الجزء الثاني
الجزء الثالث
نور
اتجوزت مرتين واتطلقت المرتين ولسا مكملتش ال ٣٣ سنه ودلوقتي عايشه شويه مع ابوها واخوها وشويه مع امها وعندها شقتها التانيه وبتروحها كل فتره ، نور جارتهم في نفس العماره وبالبلدي كدا نور دي بطل بمعني الكلمه جسم وجمال وكل حاجه في الدنيا وتعتبر صاروخ المنطقه ، والكل نفسه يتعرف عليها او يتجوزها ، وبيبقي يوم السعد لاي شاب في المنطقه لما نور تقوله صباح الخير ، نور عارفه انها جميله وواثقه من نفسها نييييك وعارفه انها لو شاورت بصباعها الف من يتمنالها الرضا ترضي ، لسانها طويل مع قليل الادب ، وكتكوته اوووي مع المحترمين ، شخصيه نور محدش يعرفها لحد دلوقتي هل هي قليله الادب ولا محترمه ولا شرموطه ولا بتتعولق بس ولا عايزه من الدنيا ايه …. علاقتها مع جيرانها عاديه جدا ، في بعض السكان وخصوصا الستات اللي في سنها او اصغر بيغيروا منها ومن جمالها ، وفي بعض الجيران بيهيجوا عليها شباب او كبار او حتي مراهقين ، نور مبتحبش غير نفسها وبس ، ولو دخلت دماغها يبقي طاقه القدر اتفتحتلك … نور كان مستواها المادي متوسط لحد ما اتجوزت الجوازه التانيه دي اللي غيرت حالها …
جوازات نور
لسا يادوب مكمله ال ٢٤ سنه ولقيت ابويا بيقولي في عريس متقدملك قلت وماله نشوف العريس دا ، وجيه زارنا سليم في البيت وتمت الخطوبه وابتدينا نتكلم في الموبايل و ناخد علي بعض وخرجنا كام مره بس اللي لاحظته من كلامه معايا انه عرص ، انا ماكنتش متاكده منه غير لما حصل كام موقف يعني زي مثلا مكنش بيدقق علي لبسي وسايبلي حريه الاختيار في كل حاجه ، اقوله نروح كافيه معين يقولي ماشي ، نخش سينما اختار انا الفيلم ويوافق حتي لو مش عاجبه ، حاجات زي دي يعني ومكنش شاكمني كنت حاساه دلدول او يمكن كان بيتمنالي الرضا ارضي ... ابتديت اتعلق بيه لانه بيعملي كل حاجه علي قد طاقته وابتدت مابينا مكالمات الحب والعشق والغزل فيا وفي جسمي بطريقه غير مباشره وشويه خدنا علي بعض وبقيت ببوسه في الموبايل او نقول كلام سكس واحس بالهيجان في بصوته وانا ببقي هايجه بس مببينش ليه اي حاجه علشان ميقولش عليا شرموطه ، لحد في يوم كنا بنتكلم ودا كان اول خيط في شكي ناحيه سليم
سليم : اصلي شفت النهارده واحده لابسه جيبه تجنن و الكلوت باين من تحت مرسوم
نور : ياسلام طب خليها تنفعك بقي
سليم : وانا ليا غيرك برضو ياقلبي ، ما انا كل لما اجي احط ايدي علي كتفك ولا ابوسك تقوليلي لما نتجوز
نور : اه نتجوز ولا انت فاكرني بنت من اياهم
سليم : دا انتي ست البنات كلهم ، انتي هتبقي مراتي ، انا اقصد يعني بدل ما ابص برا خليني معاكي وانا نفسي فيكي اوي بصراحه
نور : نفسك فيا ازاي
سليم : يعني نفسي أبوسك احضنك احس بجسمك في جسمي
نور : * وهي عايزه تسمع كلام يسخنها * وايه تاني
سليم : اشوف بزك اللي جنني دا واتاكد اذا كان طبيعي ولا هههههه
نور : انت قليل الادب علي فكره
سليم : وانتي جامده اوي علي فكره ، انا لحد دلوقتي مش مصدق انك هتبقي مراتي ، عارفه انا عايز امشي اتفشخر بيكي وسط الناس واقولهم بصوا الصاروخ دي مراتي
نور : ياسلام ويقعدوا يبصوا عليا وعلي جسمي وانت هتسكت
سليم : مايبصوا ايه المشكله ، المهم انا اللي هدوق في الاخر وبعدين وانا بقولك امشي ملط يعني
نور : لما ابقي مراتك نبقي نعمل اللي عايزينه
سليم : يعني معندكيش مانع الناس تحسدني عليكي
نور : وهو انت هتخليني اخرج عريانه يعني ؟
سليم : افرضي يعني قلتلك كدا هتعملي ايه هههههه
نور : سلام ياسليم
سليم : * حس انه اتسرع * استني بس الو الوووو…..
بعد ماقفلت مع سليم وكنت حاسه بصوته انه ممحون وهايج اوي بس مخدتش في بالي الكلام اللي قاله وقلت هايج ومعرفش ليه كان عاجبني هيجانه عليا واني مبريحهوش وطبعا اتصل بيا كتير وحاول يصالحني وانا قلت ميجراش حاجه يابت دا هيبقي جوزك برضو ، وخرجنا بعديها كذا مره ولقيته بيتعمد اننا نخرج في اماكن زحمه بحجه اننا نتمشي اكتر وقت ممكن مع بعض وهو مانكجني وماسك ايدي ، يعني مثلا ننزل وسط البلد او نخش اي شارع زحمه ونعمل اكننا بنتفرج علي المحلات وبنجهز شقتنا ، ولما كان حد بيلمسني او يتحرش بيا في الاول كنت بسكت مش عايزه مشاكل ، لكن بعد كدا لما كنت بكلمه كان بيقولي عادي والدنيا زحمه اكيد مش قاصدين ، في مره انا فاكره كانت تعتبر هي دي اول مره اسيب نفسي ليه خالص لما لقيته بيكلمني بليل وصوته ممحون اوووي وانا اصلا كنت هايجه لوحدي
سليم : مش عارف ليه منشفه مخك نروح نشوف الشقه اللي هنتجوز فيها دا هي ساعه زمن
نور: ما انا قلتلك ياسليم انا قلت لماما قالتلي المنطقه مش حلوه نشوف غيرها
سليم : وهو انتو شفتوا الشقه اصلا علشان تحكموا وبعدين هي ماما اللي هتسكن فيها ولا انتي ، انتي خايفه مني صح !
نور : انت مش سهل وممكن تعمل حاجه كدا ولا كدا انا مش ضمناك
سليم : ههههه دا انا غلبان ، انا كل اللي هعمله همسك ايدك واقربك عليا واحضنك جامد علشان وحشتيني اوي وبعدين هبوسك في راسك هنا وفي خدك هنا وفي شفايف….
نور : بس ياسليم اتلم
سليم : شفايفك طعمها حلو اوووي يانور عايز اقطع شفايفك من البوس
نور : ياسليم بس بقي
سليم : يعني مش عايزاني ابوسك
نور : * ساكته *
سليم : ساكته ليه عايزاني ابوسك ولا …..
نور : *بصوت واطي * اه
سليم : اه ايه
نور : اااااه عايزاك تبوسني
سليم : اخيرا نطقتي
نور : اسكت وقولي هتعمل ايه تاني
سليم : *حس انها هاجت * انتي في الاوضه لوحدك
نور :اه
سليم : سيبيلي نفسك خالص وانا هدلعك ، هبوس في كل حته في وشك وشفايفك ممممم طعمهم يجنن وهنزل علي رقبتك ابوسها واعضها براحه خالص وافضل زانقك في الحيطه
نور : ااااااه
سليم : واحط ايدي علي بزك من برا اقعد امسك فيه واعصره مممممم بزك طري اووووي يانور
نور : اااااااااه
سليم : واقوم فاتحلك زرار البلوزه
نور : اااااه بلاش ياسمسم حد يطب علينا
سليم : متخافيش انا بس هفتح البلوزه كدا واطلع بزك اللي مجنني دا وهبوسه كدا مممم كدا
نور : اااااااه
سليم : حلمه بزك واقفه ليه ؟ هيجتي ؟
نور : ممممممم كمل كمل
سليم : وامسك فرده بزك ارضع فيهم اووووي وامص في الحلمه وانا وسطي بيحك في كسك من تحت
نور : * مقدرتش تمسك نفسها وطلعت ااااااه بمحن عالي *
سليم : هيجتي من كسك
نور : اااااه اااااه كمل كمل
سليم : اومال لما الحسهولك الحس كسك واشفطه
نور : اااااه
سليم : واشفط كل عسلك ومايتك
نور: اااااه اااه ااااااااااه *وبتجيبهم *
سليم : *عرف انها جاببت * هاتي جيبيهم جيبي كل عسلك مممممممم طعمهم حلو اوووووي
نور : * هديت شويه بعد ماجابتهم *
سليم : ارتاحتي ؟……... ساكته ليه ؟
نور : انت بجد بتحبني ؟
سليم : بموت في كل حته فيكي ، بعشقك ونفسي في اليوم اللي اعبرلك فيه عن حبي ليكي و امتعك اوووي
نور : وانا بحبك اوي
سليم : ممكن طلب ، ممكن توريني العسل اللي جبتيه من كسك
نور : مش هينفع اصلي دخلت ايدي من جوا مقلعتش فالاندر شربهم
سليم : طب ماتصوريلي الاندر
نور : لا بلاش شكله وحش
سليم : يالا بقي علشان خاطري انا جبت مرتين والتالته هجيبها اهيه علي اندرك
نور : طب استني اقوم اولع النور واصوره
سليم : مستني
نور : * بتبعتله الصوره * بس تمسحها علطول
سليم : اووووووف ايه دا ااااااااااه اندر جامد اوووووي عايز يتلحس
نور :مش هتقرف
سليم : * هايج نيك * مقرفش منك ابدا انا اقعد اشم والحس فيه طول عمري ااه
نور : انت نزلتهم
سليم : هينزلو اهوه بس قوليلي بتحبي تمصي
نور : مجربتش بس اه
سليم : تمصي ايه
نور : امص
سليم : قولي تمصي ايه قولي الاسم
نور : اااااااا
سليم : يالا قربت اجيب
نور : * بصوت واطي * زبر
سليم : ااااااااااااه يخربيتك انا جبت كتير اووووي يالبوه
نور : *شهقت لما سمعت لبوه *
سليم : عجبتك الشتيمه يالبوه
نور : ااه
سليم : سيبيلي نفسك وهخليكي تتمتعي اوووي يالبوه
وقفلت مع سليم وكان اليوم دا الفاصل في علاقتنا اللي بعديها بقينا واخدين علي بعض اوي وتقريبا كل يوم بنعمل سكس كول لحد مانجيب احنا الاتنين ، وطبعا لما بنخرج بيستغل اي فرصه يبعبصني فيها يمسك بزي يخليني امسك زبه من فوق الهدوم ، يبوسني ، يحسس علي طيزي ، وكان بيستغل الفرصه لما يجي البيت وميكونش غير محمود في البيت وبابا نايم وماما مثلا بتعملنا اكل او بتجبله حاجه يشربها ويقوم زانقني في الصاله ويلعب في جسمي كله ويدعك فيا لحد ماببقي خلاص مش قادره وشويه وهفتحله رجلي واقوله نيكني ، بس كان فيه حاجه شغلاني انه كان كل لما يجي عندنا يخش الحمام ولما سالته قالي هتعرفي المره اللي جايه وفعلا المره اللي بعدها لما دخلت الحمام بعد مامشي لقيت لبنه علي كلوتي زي ما قالي وساعتها هيجت اوووي وشميت لبنه ودقت منه حته بس معجبنيش ، وبقي كل مره يزورنا يسيبلي لبنه علي كلوتي لحد في مره لقيته جايب علي كلوت ماما ولما واجهته
سليم : انا افتكرته كلوتك ياحبيبتي
نور : ياسلام ما هو المقاس باين
سليم : وفيها ايه ما انتي وامك واحد ههههه
نور : لا بجد ! سليم اتلم انا بعملك كل حاجه ميبقاش عينك زايغه حتي علي ماما
سليم : امك ؟! انتي اكيد بتستهبلي دي حماتي في مقام ماما اكيد مش هفكر كدا
نور : ما انت فكرت وشميت كلوتها كمان وجبت عليها ، يعني انت مش عارف ريحتي من ريحه ماما
سليم : كنت هايج ومش مركز
نور : وانت لما بتهيج بتعمل اي حاجه كدا
سليم : دي حلاوتها اننا نهيج نعمل اللي نفسنا فيه
نور : * قلت اضرب علي الحديد وهو سخن واتاكد بنفسي واللي يحصل يحصل * يعني لو هايج في بيتكو ودخلت الحمام ولقيت كلوت حماتي اللي هي مامتك هتشمه برضو
سليم : اااااه * وبيدعك في زبه *
نور : ااااه ايه ياحبيبي هتشم كلوت مامتك وتهيج علي ريحتها وتدعك زبك زي ما بتدعكه دلوقتي
سليم : ااااااه انا بشمه كتييير وريحته حلوه
نور : * اتفاجئت من رده وسكت، بس كان لازم اكمل علشان ميحسش * يعني نفسك في امك
سليم : *سكت *
نور : *حسيت اني عكيت الدنيا فقلت احل الموقف * انا هبقي مراتك يا حبيبي و هنعمل كل اللي عايزينه مع بعض طالما سر بينا وبين بعضينا وانا بحبك وموافقه بجنانك دا
سليم : بجد بجد يانور يعني مش متضايقه
نور : هتضايق من ايه انك بتشم كلوتاتي ولا كلوتات مامتي ولا كلوتات امك ، مش بعيد لو لقيت حد بيشم كلوتي تهيج عليه
سليم : اووووووف بتتكلمي بجد هو في حد بيشم كلوتك غيري
نور : * قلت احور عليه * ايه ااااه ابن خالتي مره كان عندنا وقفشته بيشم كلوتي
سليم : ها وعملتي ايه
نور : هيجت اووووي ودخلت العب في كسي لحد ماجبتهم
سليم : اوووووف
نور : انت بتحب كدا ياسمسمتي
سليم : مش هتضايقي
نور : قلتلك انا بحب كل حاجه معاك
سليم : اااه بحب كدا
نور : * قلت اجيب من الاخر بقي يا اما شكي في محله يا اما انا فاهمه غلط * بتحب تبقي ديوث
سليم : * هاج اوووي وبيجيبهم * اااااااااه
نور : *ساكته *
سليم : * مش عارف يقول ايه * احم انا هقوم اشحن الموبايل علي الشاحن و هكلمك بكره يالا تصبحي علي خير
هنا اتاكدت انه فعلا معرص وبقيت مش عارفه اكمل واسيب نفسي لهيجاني ولا اشوف راجل غيره وخصوصا انه مستواه المادي يعني متوسط ، بس اللي خلاني اكمل واوافق حاجتين الاولي ان مبقتش طايقه العيشه في البيت وخناقات بابا وماما كل يوم…. والتاني ان انا لما مسكت زبه اكتر من مره وشفته، زبه كان حلو يعني هيمتعني ويكيفني وكمان انا بحس بهيجان اوي وانا معاه وهو بيعرف يهيجني لاقصي درجه وسبب طلاقي منه انه احنا بعد الجواز، فجرنا خالص وبقينا بنعمل حاجات غريبه بس كلها في نطاق العقل علشان الفضايح ، اتطلقت منه لما لقيته بيخوني اه بيخوني احنا برغم اللي بنعمله وانه بيعرص عليا وبنستمتع لما الرجاله تتحرش بيا وتلمس جسمي ولبسي يبقي سكسي اوي وكنا بنعمل سكس كول مع ناس من النت و اشوف ازبارهم وكل دا بس في الاخر انت اللي معرص مش انا يعني انت موافق ان مراتك تتناك من حد تاني لكن انا مش موافقه ان واحده غيري تشاركني فيك ، وطبعا ردي دا كان بالنسباله اني متخلفه وايه الهبل اللي بقوله دا ، بس الغريبه انه طلقني بعديها بكام يوم لان شكله شبع مني او ملقاش فيا امل اني اوافقه يجيب حد ينيكني قدامه ودي كانت جوازتي الاولي ….
جوازتي التانيه طلاقي فيها كان اسرع مما تتخيلوا ، كانت اسرع من مايكل في تنزيل الاجزاء الجديده ، كانت في ليله الدخله ، هو كان غني معاه فلوس كتير وكان كاتبلي الشقه باسمي ، كل اللي حصل ليله الدخله يادوبك قلعنا هدومنا ونام عليا وراح جايبهم علي باب كسي ملحقش يدخله
نور : طلقني
جوزها : توتر الفرح لسا احنا في الاول
نور : طلقني ، انا مش اول مره اتجوز ولا انت دي اول مره ليك وانا فاهمه وانت فاهم انت عطلان فبالزوق طلقني وكل واحد يروح في حاله
جوزها : ولو مطلقتكيش
نور : انا مره بجحه واقول للخول في عينه انه خول وعندي استعداد اجرسك في العماره وفي المنطقه كلها وان زبك صغير كمان
جوزها : اتجوزتيني ليه وانتي عارفه
نور : علشان فلوسك
جوزها : يا بجاحتك
نور : بكره ورقتي تكون عندي ومشوفش وشك تاني ، ودا تمن اني اتخرس مفضحكش ….
وقد كان، اداني كل مستحقاتي وبسهوله كمان ومن غير اي شوشره علشان هو ضعيف الشخصيه وانا اللي اختارته ولعبت عليه لحد ماخليته يتجوزني علشان اتمتع بفلوسه ، وانا اساسا شايفاه خول من الاول وكنت هكمل معاه حياتي بس لما لقيته قبل الفرح بيومين عايز يعملي فيها سي السيد وبيديني في اوامر وقرارات ف لاء ياكسمك انت خول وانا ساكته وهسكت لحد مانتجوز وتطلقني واعيش بفلوسك يابقف ….. وبقيت عايشه دلوقتي شويه مع محمود وابويا وشويه مع امي اروح ازورها يومين وارجع وشويه اقعد في شقتي ، الوحيد اللي دخل دماغي الواد محمد رغم فرق السن اللي بينا بس واد تقيل عارف هو عايز ايه بيعرف يكيس اللي قدامه وكلامنجي اووي ويعتبر هو الوحيد اللي ما ريلش عليا ولا كان بيبص لجسمي زي بقيه رجاله المنطقه ودا اللي جنني اكتر ، ماهو يااما انا وحشه يااما انت خول ملكش في النسوان ، الواد كان داخل عقلي بشكل غير طبيعي مكنتش هايجه عليه بالعكس انا قلبي اللي هايج عليه ، حبيته ومعرفش حبيته ليه وامتي وازاي بس اللي اعرفه اني كنت بحب اتكلم معاه كتير وكنت احب انا اللي افتح واجر معاه كلام وهو تقيل بطريقه بنت وسخه تغيظ ، كنت في الاول فاكراه مكسوف بس لا مكنش مكسوف كان بيدوس في اي كلام يعني اكون بكلمه علي الجيران وانهم بيرمو الزباله علي السلم يقولي "مستنيه ايه من اشكال وسخه كبري مخك عادي" ، فالواد اهوه بيشتم وصايع اهوه مش خام ، ابتديت ادور وراه لحد ماعرفت انه بيشتغل في الصيف علشان هما علي قد حالهم وكدا فعرضت عليه افتح سنترال وهو يقف فيه واكنه بتاعه وهو رفض لانه بيشتغل في الصيف بس والسنترال هيقفل بقيه السنه وكل لما اعرض عليه شغل يرفض وعزه نفسه دي مخلياني اتمسك بيه اكتر ، لحد في مره خلاص انا كنت جبت اخري وكنت نازله علي السلم ومحمد راجع من المدرسه وطالع في وشي رحت مسلمه عليه وبايساه في بقه مره واحده ونزلت ومش عارفه عملت كدا ازاي وليه والغريبه ان ابن الجاحده كلمني بعديها عادي ولا اكنه حصل حاجه ، بس اتجرأ عليا اكتر في الكلام وكان مثلا لو قاعده مع امه تحت وهو جيه الاقيه مدلعني بكلام زي " مدام نور تخصني يامنطقه ، اللي يضايقك قوليلي وانا اموتهولك ، دي بونبونايه عمارتنا ، امي دعيالي النهارده اني اشوفك عندنا " وطبعا كان كله بالهزار وامه معتبراه هزار وفرحانه ان ابنها محبوب وبيعرف يتكلم واجتماعي بس متعرفش انه واخد قلبي ابن الجزمه ، وكنت انا علي حس الهزار دا بهزر انا كمان واقول " دا محمد دا جوزي ، يخليك ليا ياراجلي ، راجل بصحيح **** يباركلك فيه يا انعام " … محمد انا كنت بغير عليه اوي لان في بنات في العماره والمنطقه هيموتوا عليه هو مش امور بس جذاب يعني تتكلمي معاه تحسي بحاجه بتشدك لكن هو عادي ملامحه عاديه جدا ، بقينا اصحاب جدا انا ومحمد وعادي لما يطلع يقعد معايا في البيت وابويا ومحمود اخويا عارفين كنا بنقعد في الصاله عادي مش في اوضه النوم ولما كان بيجي ومحدش في البيت كنا بنتشاقي شويه وبعدين نفتح باب الشقه علشان لو حد جيه فجاه ميشكش في حاجه وكنا بنحكي لبعض حاجات كتير وكنت عارفه بحوار الوصيه اللي ابوه عمله دا ومكنتش موافقه عليه
نور : انت منشف مخك ليه ما قلتلك خليك زي ما انت ولا وصيه ولا حاجه والفلوس اللي عايزها هديهالك
محمد : لا قلتلك ميه مره انا مش خول علشان اخد فلوس من عرق النسوان
نور : ياض افهم خول ايه بس ، انت هتاخد فلوس تفتح بيه مشروع وتسددها لي زي البنك فين الخول في الموضوع
محمد : برضو مش هسيب حد من اخواتي يكسب انا كدا بيتعلم عليا
نور : يبقي الحكايه مش فلوس بقي ، الحكايه انك مش عايز تخسر منهم
محمد : اه طبعا ، يعني اسيب رياض اللي فاكر نفسه ذكي دا يكسب ولا ياسمين الهبله دي تكسب احا
نور : انت مش قلتلي قفشت عليهم حاجه
محمد : اه
نور : بالرغم انك مش عايز تقولي ايه الحاجه دي بس ماشي انا هساعدك برضو
محمد : تساعديني في ايه
نور : ايه رايك لو تسلمهم تسليم اهالي يعني بالحاجه اللي معاك توريها لابوك وساعتها ابوك هيبعدهم من المسابقه او يديك نجمه ولا كحكه اللي بيديهالكو دي
محمد : تصدقي فكره ، بس انا كدا ابقي ضحيت باللي ماسكه عليهم من اول مره بسهوله
نور : ومالو وانت يعني لازم تقفش حاجات كتير كفايا حاجه واحده وبكره ولا بعده تمسك غيرها
محمد : صح عندك حق
نور : هما ماسكين عليك ايه ؟؟ حاجه مهمه يعني!!
محمد : ههههههه لا دول هبل اوي كانو عايزين يعرفوا في حاجه بيني وبينك ولا لاء
نور : هههههه بس كدا ، ما امك وابوك عارفين اني بحبك وبنقعد نهزر مع بعض قدام امك عادي
محمد : تقريبا الواد رياض كان عايز يعرف في حاجه بيني وبينك ولا لاء لان عينه منك والبت ياسمين دي هبله ممكن تكون عايزه تعرف فضول مش اكتر ما انتي عارفاها حشريه
نور : ههههههه بقي رياض عينه مني ههههههه ضحكتني دا انا اطيق العمي ولا اطيقهوش دا رزل اووووي انتو ازاي مستحملين غتاتته
محمد : علشان تعرفي انا عايش في ايه
نور : المهم انت اعمل زي ماقولتلك وقولي عملت ايه ….واد يامحمود انزل هات الطلبات دي علشان اعمل الغدا
نزل محمد من عند نور وفكر في كلامها وبعديها بكام يوم كان الاب مجمع الاولاد تاني علشان يشوفوا درجاتهم الاسبوعيه
الاب : يالا ياحجه قوليلنا مين اللي فاز الاسبوع دا
الام : ياسمين
رياض : نعممممم!!! ياسمين ايه اللي فازت * وبيبص لمحمد * ازاي يعني
الام : ياواد اصبر انا لسا قلت حاجه .. ياسمين قالت ان محمد ذاكرلها حاجه مكانتش فاهماها في المنهج ، كدا محمد خد درجه ...وقالت كمان انه شاف عيال بيعاكسوها في المدرسه فدافع عن اخته فهياخد درجه
الاب : * مبسوط اوي * صحيح راجل من ضهر راجل
محمد : مهما كان اللي بينا احنا في الاخر اخوات ومينفعش اشوف اختي بتتعاكس واسكت
رياض : * بيبصله بغيظ *
الام : وياسمين قالت ان رياض كل شويه يضايقها في الرايحه والجايه علي لبسها في البيت وكمان خد منها ريموت التليفزيون واتفرج علي الماتش ومخلهاش تتفرج ، صح يارياض
رياض : اه صح ماتش القمه اسيبه علشان الهانم تتفرج علي مسلسل مقرف
الاب : خلاص متكمليش ياحجه امسحيله كل درجاته الاسبوع دا
الام : حاضر ياحج ، كدا فاضل محمد بيقول ان ياسمين اديته فلوس علشان مكنش معاه فلوس ، كدا درجه لياسمين … وكمان قال انه كان جعان في يوم وياسمين اديته حته من الفرخه بتاعتها لما لقيته جعان كدا ياسمين نقطتين
الاب : انا مبسوط بيكو اوي
ياسمين : احنا اخوات برضو يابابا
الاب : ورياض معملش حاجه
الام : لا محدش من اخواته قال عليه حاجه خالص
الاب : * بياخد نفس طويل * الاسبوع دا كدا محمد اللي كسب علشان الموقف اللي دافع فيه عن اخته ، معلش ياياسمين بقي انتو متعادلين بس اخوكي برضو ولا ايه
ياسمين : * مبتسمه * طبعا يابابا
الاب : * بيطلع خمسين جنيه من جيبه * معلش المره دي خمسين جنيه بس انتو عارفين مصاريف البيت
الام : * بتبص بحسره * ولازمته ايه بس ياحج احنا مش حمل كل اسبوع خمسين و ميه جنيه
الاب : معلش خليها علينا طالما الاولاد بيسمعوا الكلام وكويسين يبقي ياخدوا عينينا
محمد : * فكر انه لو خد الفلوس كدا هيضطر انه يقسم مع ياسمين ورياض يعني كل واحد 25 جنيه وهو مش هياخد حاجه في الاخر *.... لا ياحج خيرك سابق انا مش محتاج فلوس دلوقتي خليها معاكم ولما احتاج هقولكم
ياسمين ورياض : * مستغربين من رد فعل محمد ومتضايقين *
الاب : امسك ياولد ملكش دعوه انت
محمد : وحياتك عندي يابابا مش محتاج **** يخليك لينا حسك في الدنيا
الام : * فرحانه طبعا * اصيل يامحمد
محمد : تحت رجليكي ياامي …..
وكله دخل علي اوضته وياسمين عاتبت محمد علي اللي عمله بس ضحك عليها بكلمتين وبعديها رياض كان بيشد في شعره من محمد وانه شك انه متفق مع ياسمين وهيبيعه وطبعا محمد حور عليه باي كلام وفي وسط الكلام لقوا الباب بيتفتح عليهم بقوه
الاب : اه ياوسخ يانجس يا شرموط * وبيضرب في رياض بالاقلام وبالشلاليط *
رياض : * وهو مخضوض وبيرجع لوا وبيجري من ابوه في الاوضه * في ايه في ايه يابابا
الاب : بتعمل كدا ياخول عايز تفضحني في المنطقه * وبيضرب فيه *
رياض : طب في ايه بس قولي حصل ايه ااااااه طب افهم في ايه ااااااه في ايه يابابا
الاب : انا علي اخر الزمن اخلف عيل خول * وبالحزام وعلي جسمه *
الام : استني بس ياحج اسمع منه * وواقفه مخضوضه وبتلطم وبتعيط *
الاب : اخرسي انتي واللي هسمع صوته هرميه برا البيت ، انت عايز تجيبلي العار والفضيحه ياشرموط ياخول * نازل ضرب فيه *
رياض : اااااه دراعي دراعي يابابا قولي في ايه طيب انا عملت ايه ، ايه اللي حصل اااااه يابا جسمي مش قادر
الاب : * بعصبيه * عايز تعرف في ايه انا هعرفك * وبيطلع الموبايل من ايده * ها انت اللي في الفيلم دا ولا مش انت اووووعي تكدب * وبينزل بالحزام علي جسمه *
رياض : ااااااه لا مش انا مش انا و****
الاب : مش انت ، عليا برضو دا هو صوتك وملامحك ياكلب ياخول * بيضربه برضو * يالا براااااا متقعدليش في البيت دا ولا ثانيه برااااا
رياض : يابابا مش انا و**** * وبيستخبي ورا امه * انا لا يمكن اعمل كدا ااااه ياماما قوليله حاجه
الام : ياحج ماهو قالك مش انا اهوووه
الاب : انتي تسكتي خالص بدل ماتحصليه ، يالا ياكلب ياوسخ براااااااااا * وبيزقه لبرا *
رياض : يابابا هروح فين طب اغير هدومي يابابا اسمعني بس يابابا
الاب : غور في اي زفت تاخدك برااااا ياوسخ * وبيطرده برا الشقه * …. مسمعش صوت كلب فيكو
ياسمين كانت واقفه خايفه مش عارفه في ايه بس اللي لفت نظرها هدوء محمد الغريب وانه مبسوط او عارف اللي بيحصل او هو السبب في اللي حصل بس كدبت نفسها انه يكون هو السبب لانها خافت لحسن فعلا يكون هو اللي باع رياض ومش بعيد يبيعها هي كمان ويوري ابوه الصور اللي صورهالها ومن كتر خوفها مكانتش عارفه تعمل ايه غير انها راحت لمحمد تكلمه وقالها بكل برود " كدا رياض بعد من طريقنا نهائي ومفيش غيري انا وانتي اللي هنفوز " …. ياسمين خافت اكتر من محمد وكان باين عليها الخوف بس معرفتش تعمل حاجه غير انها تسكت وتفكر هتحمي نفسها من اخوها الشيطان دا ازاي …. وفي عز ماهما بيتكلموا كانت امهم دخلت عليهم وبتدي الموبايل لمحمد يكلم اخوه بيتصل بيه
محمد : الو
رياض : انا يابن الوسخه تعمل فيا كدا ، انا تسلمني التسليمه دي طب وشرف امي ماهسيبك يابن المره
محمد: ايه دا يارياض ايه الالفاظ دي عيب عيب اللي بتقوله دا
رياض : الفاظ وانت لسا شفت الفاظ دا انا هوريك النجوم في عز الضهر اتقل علي الصبر ولو دكر وفي طيز امك لباس وريني هتنزل من البيت ازاي
محمد : **** يسامحك انا مش عارف ايه اللي بتقوله دا **** يهديك
رياض : انت فاتح الاسبيكر ياخول وبتسمعهم اللي بقوله ، طب طالما خربانه خربانه فقدام اللي بيسمعوا انا هطلع ميتين امك وخلي حد يقفلك انا هوريكو رياض الوسخ اللي علي اصله سواء انت ولا الشرموطه اختك
الام واقفه متنحه مش مستوعبه الكلام اللي بيتقال وياسمين خافت اكتر واكتر من رياض اللي فاكر انهم متفقين عليه ومن محمد اللي توصل بيه القذاره انه يعمل كدا بالرغم انها مش عارفه هو عمل ايه ، ومحمد رغم انه كسبان بس كان خايف من اخوه وفي نفس الوقت مكنش متوقع ان كل دا هيحصل كان فاكر ان ابوه اخره هيبعد اخوه من المنافسه او هيضربه وخلاص انما يطرده برا البيت دي اللي مكنش عامل حسابها …. رياض بعد ماقفل معاه ورجع الموبايل اللي استلفه علشان يتكلم منه ، ابتدي يفكر هيعمل ايه ويبات فين خصوصا انه مبينزلش من البيت كتير ومالوش اصحاب كتير وحتي لو افتكر حد هيوصله ازاي وهو معهوش اي حاجه لا فلوس ولا موبايل ، ففكر انه يبات الليله دي علي سطح البيت والصباح رباح يقدر ينزل البيت ياخد هدوم وموبايل واي حاجه وابوه مش موجود ………. انتهي الجزء الثالث
الجزء الرابع
فضل رياض قاعد علي السطح طول الليل لحد ما الصبح طلع ومش عارف الساعة كام ف استني لحد ما الشمس اشتدت شويه علشان يتاكد ان ابوه مش في البيت وراح الشغل ، وراح نزل خبط علي الباب امه اللي فتحتله راح داخل لامم هدومه في شنطه وخد موبايله وحاجته ودور علي اي فلوس في الشقه وامه بتكلمه وهو مبيردش غير بزعيق
الام : يابني اهدي في ايه دا ابوك وبيربيك برضو استهدي ب**** وسيبك حاجتك
رياض : انا مش زعلان من ابويا ، بس ابنك دا انا هرقده هخليه ميتحركش تاني علشان مفهمكو انه الحمل الوديع وهو وسخ ومحدش دريان بيه
الام : طب استني بس ابوك يجي وحب علي راسه استسمحه وانك مش هتعمل كدا تاني ، يابني متوجعش قلبي عليكو حرام عليكو اللي بتعملوه فينا دا
رياض : امي مالكيش دعوه بالكلام دا يا امي ، انا مبحبوش والكل عارف اني مبحبوش ومش هتفرق معايا الفلوس دي ولا عايزها انا اللي هيفرق معايا اثبت لابويا ان محمد وسخ ومش زي ما انتو فاهمين
الام : يارياض دا اخوك برضو والضفر ميطلعش من اللحم
رياض : هو في المدرسه صح ؟ انا هرجعهولك علي نقاله النهارده * وبيسيبها ويمشي *
الام قعدت تصوت وتلطم وراحت مسكت موبايلها علطول مكلمه محمد تقوله ميعملش مشاكل مع اخوه ويجي بسرعه علي البيت ، رياض كان كلم واحد صاحبه (احمد) يعتبر اقرب صاحب ليه وراح سايب عنده شنطته وهدومه ونزل جري راح ناحيه المدرسه مستني اخوه وهو خارج من المدرسه ، وطبعا محمد عارف ان رياض واقف مستيه برا فعمل حسابه ولم اصحابه معاه علشان هتبقي في خناقه كبيره ، وكان المشهد كالتالي :
محمد برا المدرسه ومعاه حوالي 6 من اصحابه ورياض واقف لوحده وماسك الحزام في ايده وهيضرب بالحديده بتاعه الحزام والغل طالع من عينيه وعنده استعداد يخش يضرب فيهم كلهم لو حتي جيش كامل ، ومعاه احمد اللي كان بيحجز مكنش بيتخانق وطبعا العيال برا المدرسه واقفين بيتفرجوا واللي بيجري يقول في ايه واللي بيقول محمد ورياض هيتخانقوووووا ، الاخوات هيدبوا في بعض ، ورياض مستناش واول ما شاف محمد راح جاري عليه وابتدت الخناقه وكله بقي يضرب في كله حتي اللي مالوش دعوه بالخناقه داخل يزيط ويضرب وفي نص الخناقه وهي شغاله وكله بيلوش في كله وبيضربو بعض ضرب كلابي ، كان شويه محمد يضرب في رياض ورياض يضرب فيه والعكس والاتنين هيموتوا بعض كل واحد فيهم مش هيخسر قدام التاني ، وطبعا لان محمد محبوب اكتر من رياض فكان أصحاب محمد اكتر من رياض اللي كان يادوب هو وصاحبه وكام واحد تاني ، وخلصت الخناقه ان محمد اتعور في راسه وايده اتكسرت وجسمه وارم من الضرب وطبعا هدومه اتبهدلت ، ورياض كان وشه كله ددمم و شفته اتفتحت وبرضوا هدومه اتبهدلت وكف ايده من كتر الضرب مبقاش حاسس بيه ورجله خد فيها كام خبطه بقي يمشي يعرج عليها ، اللي سلكهم من بعض او اللي سلك الخناقه كلها كان العيال الشمامه بتوع المنطقه اللي قدام المدرسه كنوع من " يالا يا ابن امتناكه انت وهو من هنا اتخانقوا عند بيتكو واللي هنشوفه هنا هنطلع ميتين كسمه " ..
محمد رجع البيت متبهدل امه شافته صوتت وطبعا كانت كلمت ابوه من ساعه ما رياض جه البيت ، والاب جيه بعد وصول محمد ب ربع ساعه وفهم من محمد اللي حصل وراح واخده علي المستشفي عالجوه وجبسوا ايده ، وبيتصل برياض ابنه ورياض مبيردش عليه والاب متعصب بطريقه رهيبه ورجعوا البيت وراح مزعق فيهم مفيش نزول من البيت نهائي حتي ياسمين ملهاش نزول ، وطول النهار يتصل علي رياض اللي مبيردش .
رياض خده صاحبه معاه البيت واستناه تحت طلع جاب شنطته من فوق وغير هدومه في المدخل وقاله انه مينفعش يطلع يبات عنده ابوه مش هيوافق وقاله هوديك لواحد صاحبي قاعد لوحده اقعد عنده وكدا ، وفعلا راحوا لجاسر
جاسر : ايه ياسطا مين دا
احمد : امسك مني الشنطه ياعم وبعدين دا رياض اللي قولتلك عليه في التليفون
جاسر : اه اه طب اسند عليا ، دا انت متداس علي وشك
احمد : عندك بيتادين وقطن اي حاجه نوقفله النزيف دا
جاسر : استني هجيبهولك من جوا
( وبعد ما عالجوا رياض وكله تمام )
جاسر : * علي جنل بيكلم احمد * يقعد عندي فين انت اهبل انا فاكرك بتقولي هتعالجه عندك ويمشي
احمد : يسطا دا صاحبي ومالوش غيري وعنده مشاكل في البيت فيومين تلاته كدا وهيمشي ، معلش اخوك قاصدك في خدمه
جاسر : فل
رياض : هتقل عليك ياااا
جاسر : جاسر
رياض : اخوك رياض ، هتقل عليك بس يومين كدا واوعدك مش هتحس بوجودي اساسا
جاسر : حبيبي البيت بيتك
احمد : امسك موبايل اخوك اهوه
رياض : عارف لو مكنتش عرفت تسلكه كنت هعمل فيك ايه
احمد : عيب عيك انا نتشته منه وسط الخناقه ، انا همشي دلوقتي علشان ابويا هيصدعني وهبقي اجيلك بكره
رياض : مش عارف اقولك ايه و**** بس جميلك دا علي راسي
احمد : متشيلش هم احنا اخوات
رياض : لا بلاش احنا اخوات دي وحياه ابوك
احمد : ياعم خلصانه هطير انا
جاسر : البيت بيتك يارياض الاكل في التلاجه و في اوضتين جوا اختارلك اوضه وعيش بقي وانا في في اوضتي علي اللاب لو احتاجت حاجه كلمني
رياض : انا هتعامل بنفسي ، متشكر علي الواجب دا
جاسر : فل
رياض مسك الموبايل بتاع اخوه وفتحه عادي واعتبروا انه عارف الباسورد او شاف اخوه وهو بيكتبه عادي ومتدققوش في التفاصيل ، المهم فتح لقي ان اخوه هو اللي مصوره فيديو مع محمود وهو بينيكه علي السلم راح طبعا ماسح الفيديو دا علطول وقلب في الصور لقي صور ياسمين اخته اللي محمد صورهالها ولقي شات علي الواتس اب كله شرمطه بينه وبين نور راح واخد اسكرين شوت للكلام دا وبعته لموبايله وخد الصور بتاعه اخته عنده وراح ماسح كل اللي علي موبايل اخوه عمل فورمات للموبايل كانه جديد ، وراح باعت صوره واحده لياسمين اخته علي الواتس اب وقفل موبايله …..
ياسمين
في ظل كل اللي بيحصل دا كانت مرعوبه وخايفه ولما شافت محمد اخوها متعور ومتبهدل واتجبس عرفت ان رياض مش هيسكت وان الحوار بيكبر وابتدت تندم انها دخلت في حوارتهم دي كلها وقررت انها مالهاش دعوه بيهم يولعوا في بعض وهي هتقعد تتفرج ولوحدها لكنها ملحقتش لما لقت صورتها وهي عريانه مبعوتالها من رياض ، اترعبت ودمها نشف واتجمدت مكانها وبتكلم رياض مبيردش وقفل موبايله ،راحت داخله لمحمد اللي كان نايم ودراعه متجبس
ياسمين: انت يازفت ، تقدر تقولي ايه دا
محمد : * بص في موبايلها * يبقي موبايلي مع رياض
ياسمين : وايه اللي خلي موبايلك مع رياض ولا انت اللي بعتله الصور وبعتني
محمد : انا موبايلي ضايع ومش لاقيه وكدا يبقي رياض اللي خده ، انا تعبان وجسمي متكسر بس وحياه شرفي ما هسيبه
ياسمين : انا مالي ، انا ليا بالصور بتاعتي اللي قلتلي انها هتبقي معاك ، دلوقتي بقت مع رياض وياعالم هيعمل بيها ايه
محمد : خلاص كلميه شوفي عايز منك ايه
ياسمين : انا ماليش دعوه اتصرف انت
محمد : طب اعدليني طيب هقوم اخش الحمام وارجعلك
ياسمين : * داست علي الوجع اللي في دراعه جامد * بقولك ايه اوعي تكون فاكر اني طيبه وهبله انا لو بابا عرف بالصور دي انا هقتلك واقتله انا مش هتفضح لوحدي
محمد : اااااااه اوعي ياياسمين دراعي بلاش هبل
ياسمين : * ولسا بتدوس * انا بفهمك علشان تبقي عارف
محمد : * بيزعقلها * سيبي دراعي علشان مقومش اكسرك ومش انا اللي اتهدد
ياسمين : تكسرني !! كنت اتشطرت علي رياض اللي ارجل منك يا خول
محمد : * مستغرب * انتي قولتي ايه ؟؟!!
ياسمين : انا مش قطه مغمضه زي ما انت فاهم ولا هتضحك عليا بكلمتين وزي ما انت مغفل الناس كلها انك محترم انا برضو مغفلاكو كلكوا واقدر انيمك علي بطنك واجيب منك عيال لو عايزه ، فاهم ياشطور ...ايوا ياماما انا بشوف محمد اخويا حبيبي لو محتاج حاجه * وبتبصله باستهزاء * ...عيد حساباتك ياشاطر وابقي رد عليا
محمد مستغرب نييييك من اللي بيحصل واللي قالته اخته والغريبه انه اول مره تسمعها بتشتم وتقول الالفاظ دي ، وفضلوا يومين طبعا الاب بيتصل برياض مبيردش عليه والام نفس الكلام ، ومحمد بيفكر ياتري رياض عمل ايه بالموبايل وبيفكر في ازاي ياخد ياسمين تحت باطه تاني وكمان اسلوبها اللي اتغير فجاه ، في نفس الوقت كان رياض اتفق مع ياسمين علي الواتس اب انها تقابله تجيله شقه جاسر ، وفعلا ياسمين قالت لامها انها رايحه لصاحبتها وهترجع بسرعه قبل ما ابوها يرجع وراحت لاخوها رياض علي الشقه .
جاسر : هسيبك يازميلي وانزل لحد ماتخلص
رياض : ياعم اختي و**** مش واحده من اياهم
جاسر : وهي لو واحده من اياهم انا هسيبك تجيبها ، احمد قالي انها اختك وانا هسيبك ساعتين كدا واجي
رياض : تسلم ياجاسر
( ياسمين جات )
رياض : *بيفتحلها الباب وهو بيعكز علي رجليه * خشي خشي
ياسمين : فين الحاجه اللي معاك
رياض : * بصلها من فوق لتحت وقعد علي الكنبه * مش قبل ما اعرف الاتفاق اللي كان بينك وبين محمد وليه خاني
ياسمين : * مستغربه * هو انتو كنتو متفقين .. اه ياواطي دا مفهمني انه متفق معايا
رياض : انا مش عايز شرمطه ولف ودوران ، ومتنسيش ان صورك وانتي ملط معايا
ياسمين : يعني هتفضح اختك برضو يارياض
رياض : اخوكي فضحني ، وانا مش هبقي علي حد
ياسمين : فضحك فين دا فيديو عادي وانت راجل فيه
رياض : ما علينا ، الاتفاق بينكم كان ايه
ياسمين : هقولك كل حاجه بصراحه
رياض: سمعيني
ياسمين : كان متفق معايا اننا نفضحك ونوقعك ويعمل انه متفق معاك علشان يبعدك من طريقنا ونقسم الجايزه انا وهو
رياض : انتي كنتي عارفه انه هيصورني
ياسمين : وغلاوه بابا وماما عندي ابدا ولا اعرف انه وسخ كدا ، انا عرفت اللي عمله لما انت كللمته في الموبايل وقلتله مش هسيبك
رياض : وجايه تبقي في صفي ومعايا وحبيبتي علشان صورك صح
ياسمين : اومال علشان سواد عيونك
رياض : اقلعي
ياسمين : نعم !!!
رياض : اشمعنا قلعتي لمحمد ، عايزه صورك اقلعي عايز اتفرج علي الطبيعه
ياسمين : ولو مقلعتش
رياض : مفيش صور ، ومتدوريش كتير انا مخبي الموبايل ومش علشان انا بعكز علي رجلي ابقي عاجز فمتشغليش دماغك
ياسمين : * بتبصله بغيظ * ماشي يارياض
رياض : انجزي نفسك ياقطه
ياسمين : * بتبتدي تقلع البلوزه اللي لابساها *
رياض : بس كفايه كدا
ياسمين : * مستغربه *
رياض : كفايه ولا انتي عايزه تقلعي
ياسمين : لا اكيد بس مستغربه
رياض : انا مش خول زي التاني علشان اقلع اختي واتفرج علي جسمها * وبيطلع الموبايل من ورا ضهره * امسكي الموبايل بتاعي اهوه امسحي كل الصور اللي عايزاها
ياسمين : * بتاخد الموبايل بسرعه وبتمسح كل صورها * … طب وانا اضمن منين انك مش ناقلهم في حته تانيه
رياض : هاتي الموبايل دا وامشي اطلعي برا
ياسمين : مقصدش بس ااااااا
رياض : من غير كتر كلام ، ماعيش صور ليكي واتطمني مسحت كل صورك من عند محمد وبرا عنك اي حاجه وانا هصفي حسابي معاه مني ليه راجل لراجل واهوه موبايله انه جديد
ياسمين : انا مش عارفه اقولك ايه بصراحه
رياض : متقوليش وانا معملتش كدا لسواد عيونك برضو انتي لسا دورك جاي مش دلوقتي
ياسمين : ممكن اسالك سؤال هو انت بتكرهني ليه ؟
رياض : انا معنديش كلام تاني اقوله
ياسمين : انا استجدعتك بعد الحركه دي ولو عايزني انقلك اخبار محمد انا هعمل كدا
رياض : المقابله انتهت
ياسمين : غبي هتفضل طول عمرك غبي * وبتسيبه وبتخرج *
ياسمين رجعت البيت لقت نور عندهم وبتطمن علي محمد ، سلمت عليها وعملت انها دخلت اوضتها واتصنطت علي الحوار اللي داير بين نور ومحمد وكان الحوار في اخره
نور : متستهبلش انت فضحت اخويا واستغليت حبي ليك ، انا قلتلك افضح اخوك مش اخويا
محمد : وطي صوتك بس وبعدين ما انا بقالي ساعه بفهمك هي جات كدا
نور : متخلنيش اشخرلك انت عمال تلف وتدور ومش عايز تطلع نفسك غلطان بس ملحوقه انا هعرف اجيب حق اخويا اللي انت فضحته دا
محمد : استني بس وهو اتفضح فين وهو حد عرف الفيديو ولا شافه غير ابويا واحنا
نور : اومال مين ياحبيبي اللي بعتلي الفيديو وبعته لاخويا ومتقوليش رياض وبعدين توريه لابوك ليه ؟؟
محمد : وحياتك عندي رياض هو اللي عمل كدا وكمان هدد اختي وبعتلها الصور اللي خدها من علي موبايلي
نور : * بتخبط علي صدرها * يامصيبتي انت كمان هتفضح اختك ومصورها
ياسمين : * اتدخلت في الحوار * شفتي بقي يانور وعايز يتهم رياض
محمد : انتي هتستهبلي مش انتي اللي قايلالي ان الصور معاه وبعتهالك بيهددك بيها
ياسمين : انا كنت عند رياض من شويه وقالي انه معملش كدا وهو معوش الموبايل بتاعك اصلا هيجيبه منين يعني ، قديمه الحركه بتاعتك دي انك تقول موبايلك مع رياض وتتهمه وانت اللي بتهددنا ، دا انت طلعت وسخ اوي
نور : * بتبصله * صحيح الكلام دا
محمد : لا بقولك ايه هتسوقي الجنان عليا ، قولي بقي ان انتي ورياض اتفقتوا عليا
نور : كلمني هنا صحيح الكلام دا
محمد : جرا ايه يانور انتي هتصدقي اي كلام وخلاص
ياسمين : وانا هدافع عنه ليه انا مبطيقوش اصلا ولا بطيقك بس انا كان في بيني وبينك اتفاق وانت غدرت بيا قبل كدا ومش بعيد يبقي انت اللي عملت الحركه دي
محمد : متصدقيهاش يانور و**** محصل الكلام دا
نور : * بتمسك شعرها * يبقي الشعر دا علي مره لو مخلتكش تجيلي زاحف علي رجليك ، انا هعرفك مين هي نور ، اوعي من وشي انتي كمان
الام : ايه صوتكو عالي ليه ، رايحه فين يانور ….انتو زعلتوها في ايه يا اولاد
ياسمين : اسالي محمد ياماما * وبتشاورله انها بتستحلفله من ورا امها *
الام : في ايه يامحمد مالها نور
محمد : سيبيني في اللي انا فيه دلوقتي
طلعت نور شقتهم وخدت محمود علي جنب تكلمه بس معرفتش علشان ابوها موجود راحت قالت لابوها انها رايحه شقتها علشان في مشكله في السباكه ولا اي ابن متناكه وهتاخد محمود معاها وفعلا راحو علي شقتها واول مادخلت الشقه
نور : انت بتثق في اختك ولا لاء
محمود : اه بس في ايه
نور : يبقي تقعد زي الشاطر كدا وتجاوبني وقسما عظما لو كدبت عليا لهطلع ميتين امك فاهم
محمود : فاهم
نور : بقالك قد ايه انت ورياض بتعملو كدا
محمود : هي مره
نور : هاكلك حته قلم ، ابوك لسا معرفش ولو عرف هيقتلك فاخلص وانطق
محمود : بقالنا كتير
نور : بتتناك بس ولا هو كمان بيتناك يعني مين فيكو اللي بينيك اكتر
محمود : لا هو بس
نور : يعني هو بيتناك ولا لاء
محمود : لا
نور : مفيش مره كدا ولا كده
محمود : خالص ولا مره
نور : عمرك شكيت في لحظه انه هيفضحك او حد عرف او بيهددك او لما بينيكك بيقولك ياتيجي يا افضحك
محمود : لا عمره ما عملها مفيش غير اخر مره بس كان بيصورني وكان صوره مش فيديو وقالي للذكري
نور : وسبته يصورك
محمود : اه
نور : * بتضربه بالقلم * لا فالح يابن الناصحه ، متعيطليش واقعد هنا كلمني زي الرجاله
محمود : انتي بتضربيني ليه دلوقتي * وماسك خده *
نور : انا مش فاضيه لشغل الخولات دا ، والا انت فاهم
محمود : * بيمسح دموعه * حاضر
نور : طلعلي رقم الزفت دا
محمود : حاضر ….اهوه
نور : انت هتقعدلي كدا قوم غور اغسل وشك وبطل عياط
محمود : حاضر
نور : الو رياض ازيك
رياض : مين معايا
نور : انا نور اخت محمود
رياض : اه خير
نور : كل خير ان شاء **** ، كنت عايزه اقعد معاك علي انفراد كدا واشوف ايه اللي يرضيك ونوصل لحل اكيد ميرضيكش يعني اخويا يتبهدل وسطكو ، انتو عيله في بعض احنا مالنا
رياض : ايه المقابل
نور : اجيلك اقابلك ونتكلم ونشوف ايه اللي يرضيك ولا ايه ؟؟ اصل شغل التليفونات دا مبينزليش من زور
رياض : طب هوصفلك العنوان * وبيبص لجاسر * … بقولك في حد هيجيلي تاني معلش
جاسر: بقولك ايه ياكابتن احنا مش صحاب ودي مش لوكانده انا عملتها لاجل احمد لكن كدا مش حلو
رياض: حقك بس يعني انا في مشكله وانت عارف
جاسر : ميخصنيش واظن انت بتمشي كويس وجسمك بقي تمام فخلافاتك مع اهلك دي حلها برا عني
رياض : تشكر يا ابن الاصول …*بيكلم نور * طب اديني ربع ساعه واكلمك
نور : لو كدا ممكن تجيلي شقتي ونقعد ونتكلم
رياض : مش هينفع اخش المنطقه دلوقتي
نور : منطقه ايه بقولك شقتي انا، اللي كنت متجوزه فيها
رياض : ولو في حركه غدر
نور : غدر ايه وانا في الاول قايلالك انا اجيلك المكان اللي انت عايزه
رياض : اتفقنا اديني العنوان
في شقه نور
نور : اتفضل تشرب ايه
رياض : مالوش لزو…. محمود ازيك
محمود : انت بتعمل ليه كدا انا اذيتك في ايه
نور : بس اسكت انت وخش اوضتك
محمود : لا انا عايز اقعد
نور : يبقي مسمعش صوتك ، اتفضل يا رياض خطوه عزيزه
رياض : خير
نور : كل خير ، قولي بقي طلباتك ايه وتخرج اخويا برا الحوار دا
رياض : اخوكي مش في الحوار اصلا انا الصورتين اللي معايا مسحتهم والفيديو اللي علي موبايل محمد مسحته
نور : ابتدينا لف ودوران
رياض : لا انا مبكدبش وبعتلك الفيديو علشان تشوفي حبيب القلب هو اللي صور اخوكي وعايز يفضحه
نور : حبيب القلب
رياض : اه محمد مفهمني انه بينيكك وبينام معاكي
نور : هههههههههه انا مره بجحه وبتناك بس اللي يعرف يمسك عليا حاجه يوريني
رياض : عليكي نووور ، واسالي محمود اهوه انا صورتك فيديو يابني
محمود : لا
رياض : يبقي الخول محمد هو اللي فضح اخوكي مش انا
نور : جميل اوي الكلام دا ، طب ليه بعتلي الفيديو
رياض : احا ما انا لسا قايل علشان تعرفي حقيقه الخول دا
نور : يعني انت معكش اي حاجه تدين اخويا او صوره فيديو حاجه كدا او كدا
رياض : لا ولا اي حاجه ومبفكرش اصلا افضح اخوكي وافضحه ليه اصلا
نور : ماشي يامحمد يابن المتناكه
رياض : المتناكه دي امي برضو علي فكره
نور : لا مؤاخذه بس عصبني ، علي العموم كتر خيرك ياخويا
رياض : عايزه تاخدي حقك منه
نور : ازاي
رياض : انا هاذيه وهأذيه جامد كمان لو حابه تشاركي انا معنديش مانع
نور : سيبني افكر
رياض : بما اني طلعت كويس معاكو يعني ممكن اقعد هنا يوم ولا اتنين علشان مفيش مكان ابات فيه ومعيش فلوس
نور : * بتبص لمحمود ولرياض * استني هنا ، تعالي يامحمود عايزاك * ودخلو المطبخ * هو عبيط ولا بيستهبل
محمود : لا هو غلبان اوي علي فكره مش زي ما انتو فاهمين
نور : ماهو مفيش حد عاقل يقول اللي قاله دا المفروض انه بيهددنا من شويه
محمود : هو محمد اللي ابن كلب واطي وبيكره الناس في رياض انما لو عاشرتي رياض هتعرفي انه غلبان وراجل اوي
نور : لا ياشيخ ، ما طبعا لازم تدافع عن اللي بيكيفك ياخول
محمود : نور انا مبحبش كدا
نور : خلاص اسكت ، تعالي نطلعله ...بص يارياض احن..
رياض : انا ممكن ابات في اي حته يعني علي الكنبه هنا وهذاكر علشان الامتحانات قربت ومش هعمل مشا خالص ولا حتي حد هيعرف اني هنا ولو علي المصاريف انا ممكن وكمان اشوف شغل بليل اجيب منه فلوس وادفعلكو حق قعادي هنا
نور : عارف يارياض لو كنت بتشتغلني هعمل فيك ايه ؟؟ هوريك الوش التاني بتاعي
رياض : انا مفيش بيني وبين حد عداوه غير محمد وهاخد بتاري منه في اللي عمله
نور : علي فكره اللي في الفيديو ميعيبكش قد ما يعيب اخويا
رياض : المسأله مش كدا ، الفكره ان انا بكره اللي بيلبسوا اقنعه يعني يبان قدام الناس شريف عفيف وهو ابن وسخه من جوا وبيعمل بلاوي ، انا جات عليا فتره كنت بعمل كدا بس عمري ما اذيت حد للدرجه اني افضحه زي ماعمل محمد ، ف انا مش هسكت غير لما اقلعه الوش اللي لابسه دا واعرف بابا وماما انه وسخ ومش سالك
نور : * مستغربه من الكلام ومش عارفه تقتنع ولا لاء *... تعرف اني اول مره اتكلم معاك
رياض : انا اول مره اتكلم مع حد كدا اصلا
نور : هو انت مالكش اصحاب انا مبشوفكش في الشارع وحتي لما باجي ازوركو مبتطلعش من اوضتك
رياض : انا مبحبش اختلط بالبشر كتير ، اهو اول ما اختلطت باخويا وبقينا مع بعض اتفضحت وبابا طردني ، لكن قبل كدا لما اسراري بيني وبين نفسي محدش عرف حاجه ، ثانيه واحده دا محمد قالي قبل كدا ان انتي اللي قلتيله ان انا بنيك اخوكي
نور : انت اهبل ولا بتستعبط ؟ هروح افضح اخويا يعني وبعدين انا معرفش انه كدا غير لما جالي الفيديو
رياض : يبقي هو محمد الكلب كان بيوقعني في الكلام
نور : هو قالك ان انا اللي قلتله
رياض : اه
نور : ولا بقولك ايه متخافش انت من النهارده معايا وهتقعد هنا في الشقه وتكمل مذاكرتك وانا هوريك محمد دا هعمل في ايه
رياض : يبقي اتفقنا
نور : انا هنزل اروح شقتنا ولو احتاجت حاجه كلمني يالا ياواد ياحوده
رياض :متشكر يانور انتي ست جدعه جدا
نور : دا انت غلبان خالص وانا اللي فاكراك مسم يالا اسيبك سلام وابقي كلم ام رياض طمنها عليك
رياض : سلام
ياسمين بعد ماعملت اللي عملته قدام نور ومحمد واتاكدت ان مفيش اي حاجه تدينها لا من رياض ولا محمد فكرت في فكره جهنميه واستنت لحد بليل يعني ابوها وامها لسا داخلين ينامو وراحت لمحمد قالتلة عايزاك في اوضتي ورجعت اوضتها وسابت باب اوضتها مفتوح لحد ما محمد دخلها
محمد : عايزه ايه مش كفايه اللي عملتيه قدام نور ولبستيني في الحيط
ياسمين : اقعد بس هفهمك ياض اقعد
محمد : ماشي يا ياسمين لما نشوف اخرتها معاكي ايه
ياسمين : انا عملت كدا علشان لو نور وصلت كلام لرياض يعرف ان انا معاه وبعتك وبكدا يطمنلي ونلاعبه من تحت لتحت
محمد : نور استحاله تبيعني
ياسمين : لا هي هتدافع عن اخوها وهتبيعك وبعدين دا شرف يعني اخوها هيتفضح في المنطقه كلها وسمعته من سمعتها فلازم هتفضل اخوها عنك ياحمار
محمد : فلنفرض ان كلامك صح تقومي تبيعيني قدامها كدا وترجعينا لنقطه الصفر
ياسمين : هراضيك ، عارف لما روحت لرياض عمل ايه
محمد : عمل ايه
ياسمين : قالي لو عايزاني امسح الصور اقلعي
محمد : * عينه بتبرق * وقلعتي
ياسمين : دا طلع وسخ اووووي دا خلاني اعمل حاجات مينفعش اعملها
محمد : خلاكي تعملي ايه قوليلي
ياسمين : وهتكتم السر ؟
محمد : عيب عليكي في بير
ياسمين : خلاني امصله
محمد : بتهزري !!!
ياسمين : هو انا يعني هطلع نفسي شرموطه علي الفاضي
محمد : وانا اللي كنت فاكرك قطه مغمضه دا انتي طلعتي سوسه
ياسمين : بقولك ايه مفيش بنت مش عارفه حاجه بس مينفعش نقول اننا عارفين علشان متقولوش علينا شراميط
محمد : * بيهيج من كلام اخته * طب وكملي احكيلي احكيلي كل حاجه بالتفصيل
ياسمين : خلاني اقلع ملط وهو قاعد علي طرف السرير زيك كدا وراح ماسك ايدي حاططها علي اااا
محمد : علي زبه
ياسمين : اه وخلاني ادعك فيه وكان واقف اوووي علي اخره وبعدين خد ايدي دخلها من جوا البنطلون واول مالمسته اتخضيت كان ناشف وسخن اوووووي
محمد : ها وبعدين كملي
ياسمين : * بتبص علي زب محمد * كان واقف زي بتاعك كدا بس هو اكبر شويه
محمد : * بيبلع ريقه * هقوم اقفل الباب واجي تكملي
ياسمين : لا خليه علشان لو حد دخل ناخد بالنا
محمد : ماشي ماشي كملي
ياسمين : وبعد كدا راح ساحبني من راسي وانا كنت عايزه اجرب بس مينفعش دا اخويا برضو فقولتله مينفعش احنا اخوات راح قايلي هتمصي ولا افضحك وراح شاددني من راسي جامد علي زبه وحطه في بقي
محمد : حطتيه في بقك مصتيه ؟؟
ياسمين : اه مصيته مكنتش عارفه اقفل بقي عليه اصلا كان كبير اوي وكنت عايزه اجرب الاحساس دا بصراحه
محمد : وعجبك
ياسمين : بصراحه مش اوي
محمد : ليه مكنش منضفه
ياسمين : لا بص انا هقولك هو كان بيعمل بعنف اكنه بيغتصبني وانا كنت عايزه اجرب بحنيه
محمد : وجابهم فين
ياسمين : علي الارض مخلتهوش يجيبهم عليا علشان متبهدلش
محمد : وعايزه تجربي تاني
ياسمين : لا دي هي مره وخلاص انا قلت اقولك علشان تعرف قد ايه هو وسخ
محمد : مش انا وانتي في صف واحد
ياسمين : اكيد والا مكنتش حكيتلك
محمد : طب انا هوريكي زبي وتقوليلي انهي الاكبر
ياسمين : انت كدا هتخليني اقلق منك انا بحكيلك اننا اخوات تقوم تفكر فيا كدا
محمد : مش القصد يا ياسمين وبعدين ماهو اخوكي ومصتيله وانا برضو اخوكي ، انا بس عايزك تقولي انهي فينا الاحلي
ياسمين : * بتبص علي زبه * طب طلعه بسرعه
محمد : طلعيه بايدك انا دراعي متجبس
ياسمين : * بتطلع زبه من البنطلون * بص علي الباب لحد يجي
محمد : باصص باصص ركزي انتي بس
ياسمين : * طلعت زبه * زبك اكبر منه انا كنت فاكراه اقل
محمد : دا علشان في البنطلون بس
ياسمين : * بتكلمه وهي بتدعك زبه * هايج عليا ولا علي اللي حكيتهولك
محمد : هايج علي ايدك وهي بتلعب في زبي انتي فنانه
ياسمين : دي اول مره اعمل كدا
محمد : قصدك تاني مره
ياسمين : * بلبونه وبتبص في عينه بمحن * عايزني امصهولك
محمد : اووووف ياريت
ياسمين : بس انا مبعرفش انا هجرب وخليك حنين معايا
محمد : ماشي ماشي بس يالا مصي
ياسمين : * حطيته في بقها وابتدت تمص فيه وكل شويه تطلعه من بقها وهو مليان مايه وتدعكه وتبص لمحمد * حلو كدا
محمد : اوووي كملي
ياسمين : مصي احلي ولا نور
محمد : انتي
ياسمين : يعني نور مصيتلك
محمد : * ساكت وبيتاوه براحه *
ياسمين: * بتدعك في راس زبه اكتر * رد
محمد : اه مصيته ممممممم كملي
ياسمين : وعملت ايه تاني معاها
محمد : هقولك بعدين بس مصي حطيه في بقك تاني
ياسمين : دا انت هايج اووووي ، بص همصلك وانت بتحكي ولو بطلت تحكي هوقف مص
محمد : ماشي بس مصيه يالا
ياسمين : * بتحطه في بقها * يالا قول
محمد : مصتلي زبي ولحستلها كسها اااااااه
ياسمين : ايه عجبتك وانا بدعكلك بضانك
محمد : ااااااه كملي
ياسمين : اهووه يالا كمل
محمد : ولحستلها كسها و مصيت بزازها وعملت كل حاجه ونكتها ااااااوف
ياسمين : نكتها فين
محمد : ااااااه * وبيزق راسها بايده التانيه علي زبه تمصه اكتر *
ياسمين : * بتشاورله يكمل *
محمد : نكتها في طيزها وكسها
ياسمين : نكتها كام مره
محمد : قربت اجيب مصي مصي اوووي
ياسمين : * طلعته من بقها * لا علشان متجيبش عليا انا هدعكهولك لحد ماتجيبهم
محمد : * بيتاوه وبيغمض عينه وهي بتدعكله *
ياسمين : وبتنكها كل قد ايه
محمد : انا هايج اووووي ماتيجي احطهولك من ورا
ياسمين : مره تانيه خليك المره دي جيبهم وارتاح واوعدك لما ميكونش حد في البيت همتعك اكتر
محمد: ااااه بجد
ياسمين : اااه بجد يالا هات لبنك ووريني هايج عليا اكتر ولا علي نور يالا هااااات وريني لبنك انت اكتر ولا رياض، دا رياض غرق السرير لبن خالص
محمد : ادعكي اسرع هجيب هجيب
ياسمين : هات ياحبيبي هااااات ، قوم اقف قوووم وجيبهم
محمد : *بيقوم يقف وهي واقفه جنبه بتدعكله زبه * هجيب خلاص
ياسمين : وطي صوتك * وراحت وقفت قدامه بتدعك زبه جامد وهو بينطرهم راحت لفت طيزها وجاب لبنه علي هدومها *
محمد : اوووووف انا كنت هيجان اوووي
ياسمين : * جريت علي اخر الاوضه وقعدت تصوت * ياماااااماااا يابااااابابااااااااا الحقووووني ياماااامامااااااااا
محمد واقف مستغرب ومش فاهم حاجه وخايف فشخ وبسرعه بيعدل هدومه بايد واحده وخايف قبل ما ابوه وامه يجوا وعمال يشاورلها تسكت ومش فاهم هي بتعمل كدا ليه وفي اقل من دقيقه كان الاب والام جم
الاب : في ايه بتزعقي ليه
ياسمين : * بتشاور علي اخوها باداء اوفر وبتجري علي امها بتعيط في حضنها *
الام : مالك يابنتي في ايه عملك ايه ، في ايه يامحمد اختك بتزعق ليه
الاب : ماتنطقي في ايه ، وانت عرقان ليه كدا
محمد : انا انا انااااا
الاب : انت ايه انطق
ياسمين : * جريت علي ابوها بتحضنه * انا خايفه يابابا خايفه من محمد * وبتعيط *
الاب : عمل ايه انطقي
ياسمين : * اتخضت وبكل براءه بتلف توري ابوها لبن محمد علي هدومها *
الاب حط ايده علي طيزها ودعك السائل في ايده وشمه وراح رازع محمد حته قلم ونفس العلقه اللي خدها رياض بس دي كانت اقوي وخصوصا ان محمد كان متجبس ومتبهدل فكان الضرب اقوي وابوه كان بيضربه بافترا رهيب لدرجه ان محمد كان كل لما يقوم يقع علي الارض من الوجع والتعب وبالعافيه قدر يهرب من ابوه وجري برا البيت ، والام واقفه مستغربه مش عارفه ايه اللي حصل لولادها واتشلت وهي واقفه لا عارفه تنطق ولا تتكلم والاب ماسك بنته بيهديها وبيقولها انه محصلش حاجه واهدي وخايف عليها ليحصلها حاجه او تتعقد وقال لامها تخليها معاها وتفضل جنبها النهارده ، في ظل دا كله كانت ياسمين بتعيط وفي عقل بالها " بالهنا والشفا يارجاله كدا الفلوس بتاعتي لوحدي ، ووروني هتعملو ايه مع الغلبانه الضعيفه "... متسبينيش ياماما متسبنيش يابابا انا خايفه اوووي ايهئ ايهئ ……….انتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس
نزل محمد جري علي تحت وقعد في بير السلم بياخد نفسه وبيتوجع من الضرب ومغلول فشخ من اللي عملته ياسمين وفضل قاعد علي السلم والجيران طالعه نازله بيسالوه مالك فبيقولهم اتخانق مع صحابه او مبيردش واللي يقوله بطل شقاوه يامحمد وانتبه لدروسك وبيخلص الحوار القصير علي كدا ، وقعد علي السلم بيفكر لحد ماوصل لحل انه مش هيبقي زي رياض هربان وانه هيخربها علي الكل وحمد **** ان موبايله كان في جيبه واتصل برياض اللي رد عليه بعد الرنه العاشره مثلا
محمد : اسمعني بس قبل ماتقفل في وشي عايز اقولك حاجه ضروري
رياض : ايه يادكر عايز تضرب تاني ولا ايه
محمد : اسمعني بس ياسمين باعتنا سلمتنا كلنا تسليم اهالي
رياض : ميفرقش معايا كسم الفلوس بس انا مش هحلك واستناني قريب اوي انا هعرفك مين رياض ياخول
محمد : ياعم اسمع بقي وافهم مش انا اللي وريت لابوك الفيديو دي ياسمين وانا لما لاقيت كدا روحت ركبت علي الحوار وزيطت فيها لكن انا و**** ما عملت حاجه
رياض : متكدبش يالا يابن المتناكه الفيديو كان عندك علي الموبايل انا شفته بعيني
محمد : مش هحور، هو فعلا علي موبايلي بس ياسمين بعتتهولي قالتلي خليه معاك علشان موبايلها اصحابها بيمسكوه كتير فمحدش يشوفه ، فكر كدا انا هستفيد ايه لما اطردك من البيت
رياض : تطردني من البيت وبعدين توري لبابا صور ياسمين ملط ويطردها من البيت وتفوز انت بالفلوس
محمد : طب لو دي خطتي يبقي انا ليه مرمي في الشارع ومطرود دلوقتي ، ياسمين باعتني زي ماباعتك يارياض
رياض : ههههههههه اشرب من نفس الكاس ياحلو
محمد : * بيتعصب عليه * افهم ياغبي ياسمين باعتني وباعتك وجات قالتلي انها جاتلك الشقه اللي انت فيها وانت خليتها تمصلك زبك وجبتهم عليها
رياض: خخخخخخ احا دي كدابه محصلش والنعمه ما حصل
محمد : انا رصيدي هيخلص في اي وقت كلمني لو فصل ، بس و**** دا اللي حصل وبعديها جاتلي الاوضه واتدلعت عليا لحد ما حصل اللي حصل وصوتت وبابا قفشني وطردني و**** يارياض دا اللي حصل
رياض : ههههههه علشان عيل خول
محمد : ياعم انا خول بس انا ههد الدنيا علي دماغنا كلنا وهقول لبابا علي كل حاجه فلو عايز ترجع البيت وتزيط معايا انا هعمل كدا دلوقتي
رياض : هتعمل ايه هتقوله ايه
محمد : هقوله كل حاجه انا مش هبات في الشارع واللبوه دي كسبانه
رياض : ميفرقش معايا كل دا انا هدفي انيكك انت وشكرا علي المعلومات اللي ادتهاني سلام ياخول
محمد : الووو الوووو دا انت ابن متناكه غبي ، طيب ياياسمين انا هنيكك لوحدي * وبيتصل بامه * ردي بقي رررردي
الام : الو ازيك ياحبيبتي عامله ايه ،لا صاحيه بس استني اطلع الصاله علشان الدوشه
محمد : ايوا ابعدي عن بابا
الام : ايوا ياحبيبتي خير
محمد : انا معملتش كدا ياماما دي ياسمين هي السبب و**** هي السبب وهي السبب في ان بابا يطرد رياض هي اوس الفساد دا كله صدقيني ياماما
الام : طيب طيب
الاب : * بيقف ورا الام وبيبرقلها * بتكلمي مين
الام : * بتتوتر *
الاب : * بيسحب الموبايل وبيحطه علي ودنه *
محمد : و**** ياماما ياسمين هي السبب زي ما بقولك وعندي الادله كلها ورياض كمان معاه دليل علي انها السبب في اننا نتطرد علشان تكسب هي الفلوس لوحدها الووو سمعاني ياماما معيش رصيد سمعاني
الاب : انت فين
محمد : انا انااااا بابا اناااا
الاب : خمس دقايق تكون هنا وتجيب معاك رياض وتيجي تحكيلي اللي حصل * وقفل في وشه *
محمد : * بياخد نفس طويل * اووووف اخيرا * وبيتصل برياض * ….عفوا رصيدك الحالي لا يكفي… وبعدين في القرف دا انا هطلع لنور
محمود : * بيفتح الباب * محمد ايه اللي عمل فيك كدا
محمد : لا دي خناقه بسيطه معلش اندهلي طنط نور عايزها في حاجه * وبيسلم علي ابو محمود * سلامو عليكو يا ابو محمود
ابو محمود : ازيك يامحمد خش يابني وايه اللي عمل فيك كدا وعامل ايه في مذاكرتك
محمد : الحمد *** ياعمو انا بس عايز طنط نور تنزل لماما عايزاها تحت
نور : خير، محمد ايه اللي بهدلك كدا ياواد
محمد : خناقه بسيطه ياطنط وماما عايزه حضرتك
نور : طب جاي معاك , انا نازله يابا مش هعوق ……. في ايه يالا وايه اللي شلفطك كدا
محمد : *حكالها كل حاجه * ..بس ياستي وابويا عايزني انا ورياض وهو قافل مخه
نور : طب اترزع هنا هطلع اغير واجي اوصلك لرياض وبعديها هتصرف انا وانت في الشرمطه اللي عملتها من ورايا
محمد : طيب
ونزلوا راحوا لرياض في الشقه وبعد مناقشات طويله وافق رياض انه يروح مع محمد لابوه وبعديها هيصفوا خلافاتهم مع بعض ودخل محمد ورياض الشقه باصيين في الارض والاب ماسك حزام ومقعدهم كلهم علي الكنبه قدامه جنب بعض محمد ورياض وياسمين وقاعد علي كرسي قدامهم والام واقفه وراه بتتابع اللي بيحصل
الاب : اللي هشاورله بس يتكلم ، انت قول اللي قلته لامك في التليفون
محمد : ح ح حاضر ، انا اللي صورت رياض الفيديو وبعتهولك علشان تعرف وتعاقبه ويخسر نقط في المسابقه وافوز انا بالاتفاق مع ياسمين
الاب : حلو انا احب الصراحه كدا انت تعجبني كمل
رياض : * بيبصله مستغرب *
محمد : واتفقت مع ياسمين انها تقول اني بعمل اي حاجات كويسه وانا كمان اقول عليها كدا علشان ناخد نقط بس هي غدرت بيا بعد ما لقت رياض اتطرد ونادتلي في اوضتها واسف يابابا في الكلمه بس اغرتني علشان اعمل اللي عملته وبعدين صوتت وانت عارف اللي حصل
ياسمين : كداب يابابا دا قليل الادب وزباله وانا نفسيتي تعبانه من ساعتها
الاب : اخرسي مش عايز حد فيكم يتكلم ، انت بتتبلي علي اختك عارف لو الكلام دا غلط هعمل فيك ايه
محمد : لا مش غلط يابابا والدليل ان كلنا كنا صاحيين وهي كانت صاحيه فاكيد انا مدخلتش قعدت الوقت دا كله وهي لحقت تنام وصحيت بسرعه بعد ما انا نزلتهم عليها اسف اقصد عملت اللي عملته
الاب : * بيقتنع بالكلام وبيبص لياسمين اللي لاقاها بتبلع ريقها فعرف ان كلامه صح * كمل
محمد : بس كدا وانت طردتني وبكدا يبقي مفيش حد قدامها فهتكسب لوحدها
الاب : اسكت مسمعش صوتك تاني ، وانتي ياياسمين ايه رايك في الكلام دا
ياسمين : اتفقنا انا ومحمد فعلا بس انا مقولتلوش يفضح رياض وكمان هو صورني علي موبايله وخلاني اقلع عريانه وقالي يا اما كدا يا اما هيتفق هو ورياض واخسر المسابقه
الاب : ووافقتي تقلعي ؟
ياسمين : هددني
الاب : يعني قلعتي
ياسمين : * بتبص في الارض *
محمد : دي كدابه محصلش طب لو حصل فين الصور دي
ياسمين : رياض خد الموبايل بتاع محمد لما اتخانقوا مع بعض مسح كل حاجه عليه ومسح الصور
الاب : * بيبص لرياض * الكلام دا حقيقي
رياض : وبعد ماتعرف انه حقيقي ولا لاء هتعمل ايه
الاب : رد عليا ياولد انا مش بتناقش معاك ، حصل ولا محصلش
رياض : هقولك حصل وهتبقي عارف ان بنتك قلعت لاخوها وابنك صور اخته وعايز يبتزها وابنك التالت متصور بفيديو شذوذ ، فكرك هتبقي مستريح لو عرفت الحقيقه بالعكس هتبقي موجوع اكتر والموضوع مش هيعدي بسهوله فخليني اقولك انهم الاتنين كدابيين
الاب : * نزل الحزام بتاعه علي جنب وحس انه اتكسر من كلام رياض بس وشه لسا ماسك نفسه زي ماهو *
رياض : الحقيقه ان الاتنين كدابيين ولا اي حاجه من دي حصلت مفيش غير الفيديو بتاعي بس اللي حصل لانه دا دليل انما كل كلامهم دا كله مفيهوش دليل ، ريح نفسك يابابا وانا هريحك انا الوحش في القصه دي انا الشرير وانت عاقبتني وطردتني وانا موافق وهفضل برا البيت ، انا كان هدفي اني اثبتلكم ان محمد لابس وش البراءه والاحترام لكن هو وسخ واديكو عرفتوا ، اعملوا مطنشين بقي او مكبرين براحتو ، او اقولك اعمل زي كل مره اضربني انا واشتمني واطردني علشان انا الكبير * وبيعيط وهو بيتكلم * انا الكبير ذنبي في الحياه ان انا الكبير انا اللي بتتحامل عليه انا اللي بتيجي عليا كل مره وتقولي اخواتك صغيريين وانت كبير وتشيل معايا المسؤليه ف انا هشيل المسؤليه معاك ، انت عايزني ابقي راجل وسند ليك ولاخواتي من بعدك حاضر انا هعمل كدا اخواتي مغلطوش في حاجه انا الغلطان ، ياسمين اشرف من الشرف ومعملتش اي حاجه ، ومحمد شاب مراهق وطايش عادي وممكن نعديله اللي عمله لكن انا شاذ هتسامحني ازاي اصل مفيهاش كلام ، فتمام اديني حليت لك المشكله كلها وريحتك من تانيب ضميرك
الاب : ومسحت الصور ليه بتاعه اختك ومعملتش زي محمد
رياض : علشان دي اختي وشرفها من شرفي ، دا ميمنعش اني بكرهها بكرههم هما الاتنين بس حاجه زي كدا تمسنا كلنا فانا مش هوافق علي كدا
الاب : * قام وسابهم ودخل الاوضه ورجعلهم بكيس اسود فيه الفلوس وحطها قدامهم علي الترابيزه * انتي قلعتي هدومك علشان توصلي للفلوس امسكي الفلوس اهيه * ورمي في وشها شويه فلوس * …. وانت بتصور اختك وتهددها وتفضحها علشان فلوس امسك الفلوس اهيه * وبيرمي الفلوس في وشه * …. اما انت فمش هديك فلوس انا لو اطول اقطع من لحمي واديك ف انا مش هستخسر فيك * وقام شده عليه وحضنه * تربيتي طمرت فيك يارياض * وبيحضنه جامد *
الام : * بتعيط علي عياط الابن وعلي منظر الاب *
الاب : متعيطش انت راجل مفيش راجل بيعيط * وبيبتسم * انت متعرفش انت كبرت في نظري قد ايه دلوقتي
رياض : * فرح من كلام ابوه وبقي بيضحك وبيمسح دموعه *
الاب : اما انتو فخدوا الفلوس خليها تنفعكوا اشتروا بيها اخلاق او اشتروا بيها تربيه لان انا فشلت في تربيتكو انتو الاتنين ، هي دي اللي خليتكو تعملو كدا ، بقي انا عامل مسابقه بينكم علشان تقربوا من بعض تقوموا تبهدلوا بعض اكتر ، مفيش مسابقه والفلوس قدامكو اهيه اعملوا اللي عايزينه وسيبولي رياض ، انا مخلفتش غير رياض ، ابعدوا عنه متوسخهوش بوساختكم ، وانت يارياض ليك عندي مفاجاه حلوه بس خلص السنه دي وخش جامعتك وليك عليا لو ليا عمر انا هعوضك بحاجه حلوه
رياض : **** يخليك ليا يابابا
الاب : انت يالا تاخد هدومك وتلم حاجتك من الاوضه وتغور تنام في اي حته والاوضه تبقي بتاعت رياض لوحده وهات موبايلك دا مفيش زفت وتنتبه لمذاكرتك وانتي مفيش نزول من البيت غير علي الامتحانات ومفيش دروس وهاتي الموبايل دا ومسمعش صوتك في البيت لا انتي ولا الكلب التاني دا مفهوم
ياسمين : مفهوم * وبتديله موبايلها *
محمد : مفهوم
بعديها باسبوع
محمد وياسمين اتفقوا انهم يروحوا يرجعوا الفلوس لابوهم ويعتذرولوا ويسامحهم بس ابوهم رفض الكلام دا وطردهم برا اوضته وهما سابوا الفلوس علي التسريحه زي ماهي وخرجوا ، محمد بقي بيبات في الصاله وياسمين في اوضتها ورياض قاعد في اوضته برنس اوضه لوحده موبايله معاه ومصروفه زاد وقاعد بيذاكر شويه ويكلم راندا صاحبته علي النت شويه وبيمشي في البيت ولا جلاله الملك دايس علي وش اخواته بالجزمه ، محمد مبقاش طايق البيت وطبعا مفيش خروج من البيت ولا عارف يكلم اصحابه ولا ينزل ولا حتي يشوف نور غير لما بتيجي زياره لامه وحاسس انه قاعد في البيت زي النسوان وابتدي يتخنق اكتر من رياض اللي شايف ابوه بيعامله حلو وبيدلعه علي عكس معاملته معاه تماما ، ياسمين نفس كلام محمد بس ياسمين اصلا متعوده علي القهر دا من زمان فبالنسبالها عادي انما هي فكرت من ناحيه تانيه هي شافت ان رياض راجل واحترمته اكتر من الاول وحست بحاجه كدا زي تأنيب ضمير انها ظلمته ومش عارفه ليه بتكرهوا رغم انه في الموضوع كله هو اللي طلع راجل معاها عكس اخوها الخول التاني فكانت عايزه تقرب من رياض بجد فعلا بس كانت خايفه لا يتقال او يتفهم انها بتقرب منه لما ابوه فضله عليهم فاكتفت بانها تحاول تكلمه من فتره للتانيه يعني بتعمل شاي تقوله اعملك معايا ، ساعات تخش تقوله يشرحلها حاجه وهو ينفض او يشرح علي حسب موده ، تشوفه قاعد قدام التليفزيون تيجي تقعد جنبه ، حاجات زي دي ورياض فاهم هي بتعمل ايه بس منفض وعاجبه الدنيا الجديده اللي هو فيها ومش عايز يضيع اي لحظه لا في تفكير ولا نيله عايز يستمتع ، لحد ما ياسمين في مره كانت بتتكلم مع امها في اوضتها ورياض بالصدفه كان معدي وسمعهم
الام : يخربيت اهلك وازاي دا حصل
ياسمين : دا من بدري ياماما ودلوقتي بيهددني يا اما اروحله يااما يفضحني وانا مش عارفه انزل من البيت
الام : عين وصابتنا عين وصابتنا ، ايه المصايب اللي بتتحدف عليا دي ياربي ، وانتي ازاي تعملي حاجه زي كدا
ياسمين : ضحك عليا وفهمني انه هيتجوزني ، خلاص ياماما انا ضعت انا هموت نفسي
الام : دا ابوكي اللي هيموتك ياوسخه يازباله * بتمسكها من دراعها * حد عرف يابت بالكلام دا
ياسمين : لا لا محدش غيرك وانا مش عارفه اعمل ايه
رياض : * بيخش عليهم * ماما هو مفيش عشا
الام : اااه اااه حاضر هقوم اهوه اعمل الاكل بس كنت بشوف اختك اللي مبتذاكرش دي
رياض : طيب يامام خلصي مع مدام ياسمين واعملي العشا
الام وياسمين : * مبرقين *
الام : واد يارياض خد هنا * وبتقوم تمسكه تدخله الاوضه وتقفل الباب * انت عارف الموضوع دا وعارفه من امتي وازاي ساكت علي اخت كدا
رياض : حيلك حيلك في ايه انا لسا عارفه دلوقتي ، سمعتكوا
الام : رياض حبيبي مش هتقول لبابا صح مش هتقوله عقبال مانشوف صرفه في المصيبه دي
رياض : وانا مالي ، دي حاجه متخصنيش
ياسمين : رياض ممكن تساعدني
الاب : * بينادي من بعيد * اعمليلي شاي
الام : حاضر ياخويا حاضر جايه اهوه ، رياض اوعي تجيب سيره لابوك دا يموتها ويموتني علشان خاطر امك حبيبتك
رياض : مش هقول خلاص
الام : خليك هنا متتحركش هعمل الشاي لابوك واجي
رياض: ماشي ، وانتي دا حصل ازاي احكيلي
ياسمين : هتساعدني ؟
ريا : احكي اخلصي
ياسمين : هادي اخو صاحبتي كنت بروح الدروس عندها وكان بيشوفني يسلم عليا يجيبلي بيبسي وبيهتم بيا وصاحبتي كانت دايما تخليه يقعد معايا او تسيبنا مع بعض دقيقتين تلاته ، وكان ساعات بينزل يوصلني لحد اول الشارع ويمشي
رياض : انجزي في التفاصيل
ياسمين : حاضر ، حبيته واتعلقت بيه وهو كمان وابتدينا نتكلم في الموبايل لحد ما عملنا في التليفون حاجات متجوزين
رياض : ياحنينه مكسوفه تقولي سكس فون ، دا انتي مفتوحه يابت
ياسمين : مالوش لازمه الكلام دا * وبتقلب وشها *
رياض : كملي اخلصي
ياسمين : والموضوع اتطور لحد ما كنت بروح قبل الدرس نبوس بعض او نعمل حاجات من علي الهدوم بسرعه
رياض : ناكك امتي ؟
ياسمين : كنت بهرب من المدرسه الصبح واروحله البيت نقعد لحد ميعاد المدرسه وبعدين اجي
رياض : فتحك من اول مره ولا روحتيله كام مره
ياسمين : * ساكته *
رياض : روحتيله كتير دا انتي مقضياها بقي
ياسمين : انت بتساعدني ولا بتقطم فيا
رياض : جاب لبنه جواكي
ياسمين : لا طبعا هو انا عبيطه
رياض : لا متقوليش كدا انتي ست العاقلين ياناصحه ، كملي
ياسمين : ومن ساعه ما بابا منعني من النزول وخد مني الموبايل وانا مش عارفه اقابله وكل شويه يبعتلي مع اخته تقولي انه عايز يقابلني ضروري يا اما هيقول لاهلي
رياض : يقول لاهلك ايه يقولهم انا فتحت بنتكم ؟ هو انتي هبله ولا بتستعبطي ولا يكونش حنيتي لزبه وعايزه تتناكي
ياسمين : انا خايفه يعملي فضيحه وبابا يعرف ويموتني
رياض : لا مش هيموتك ، هيجوزهولك دا اصلا لو الواد فتح بقه بس هو مش هيلبس نفسه فيكي هو ناكك وخلع
الام : * بتخش وتقفل الباب وراها * ها عملتوا ايه لقيتوا حل
ياسمين : انا حكيت لرياض علي كل حاجه
الام : ها يارياض وهتعمل ايه
رياض : اعمل ايه اروح افضح اختي واتخانق معاه واقوله تعالي اتجوز اختي
الام : طب ششش اسكتوا وطوا صوتكو ، علشان خاطري ياحبيبي اقف جنب اختك ومتجيبش سيره لابوك وشوف الموضوع يتحل ازاي وانا هساعدك بس من ورا ابوك انا مش عايزه مشاكل اكتر من كدا ، الراجل لو عرف هيطب ساكت من اللي بتعملوه فيه علشان خاطر امك حبيبتك * وبتطبطب علي صدره *
رياض : * بيبص لياسمين بقرف * حاضر ياماما هشوف الموضوع دا
الام : **** يخليك لينا ياحبيبي ، وانتي يامقصوفه الرقبه اللي يقولهولك اخوكي تنفذيه بالحرف لحد ما نخلص من المصيبه دي
رياض : سيبينا شويه ياماما عايز اتكلم معاها
الام : مالكوش الا بعض نتو اخوا..
رياض : ماما بلاش اوفر واطلعي بقي …. انتي عملتي كدا مجبره ولا بمزاجك ، لا هتقعدي تبصيلي في الارض وتتكسفي الشغل دا مش هينفع معايا ، انجزي حالك
ياسمين : بمزاجي
رياض : مبسوطه وانتي بتعملي كدا يعني انتي اللي طلبتي منه ولا هو لما طلب منك وافقتي ولا ايه اللي حصل
ياسمين : انا بحب الجنس ولما جات قدامي فرصه اجربه استغليتها
رياض : وعرفتي انك بتحبي الجنس ازاي
ياسمين : افلام علي النت والقصص وطول اليوم في المدرسه ، يابني احنا اوسخ منكو بس متداريين مبيبانش علينا
رياض : يعني بتحبي النيك وبتتفرجي علي افلام وتبصي علي الشباب وتتخيليهم
ياسمين : اه وبعمل علاقات علي النت كمان
رياض : ايه الجرأة دي
ياسمين : اي حاجه هقولها مش هتبقي اكبر من اللي حصلي
رياض : علي رايك وايه تاني دا انتي طلعتي خبره
ياسمين : لا انا مش شرموطه انا بعمل دا بمزاجي محدش غاصبني علي حاجه ، زي ما انت بتعمله بمزاجك وبتتفرج علي افلام واكيد بتكلم بنات علي النت او ولاد
رياض : ههههههههههههه مقضياها مع ولاد نيك طول النهار علي النت وبتقابل واحد وتتناك منه وتقولك مش شرموطه اومال ايه سفيره نوايا حسنه
ياسمين : ها ها ها خفيف اوووي ، انا بعمله لمزاجي ولا علشان اخد فلوس ؟ لمزاجي صح يبقي مش شرموطه
رياض : بقولك ايه مش موضوعنا وهنخش في تفاصيل مش بتاعتي ، تتناكي تتشرمطي انا ماليش فيه
ياسمين : انت مش قلت هتساعدني
رياض : الموضوع خلصان الواد مش هيكلمك ولا هيفضح نفسه ويلبس نفسه تهمه بانه هو اللي فتحك فكبري مخك ولو بعتلك اخته قوليلها كسمك ومتجيش هنا تاني * وبيفتح الباب بيلاقي محمد في وشه مبتسم ابتسامه رزله * … انت واقف من امتي
محمد : عديني كدا ياشاطر عايز اخش اشوف اختي حبيبتي صديقه الشباب * وبيقعد علي السرير ويحط رجل علي رجل * مالكم ساكتين ليه هو انا جيت في وقت غير مناسب ولا ايه ، لالالالالا ياجماعه متحسسونيش انكم مش عايزني
ياسمين : عايز ايه يالا
محمد : انا سمعت وعرفت كل حاجه وبمشوار صغير لحد اخر الشقه هلاقي اوضه بابا وانتي عارفه بابا هيعمل ايه لما يعرف ، ما تقولها يارياض
رياض : ميفرقش معايا مش موضوعي
محمد : حلو داااا اهو باعك اهوه يبقي مالكيش غيري
ياسمين : * بتبص لرياض باستعطاف يقف جنبها *
رياض : سيبك منها وقولي بتتنطط كدا عايز ايه
محمد : نزل ايدك ياعسل ، ايوا كدا … وبعد كدا لما تتكلم معايا تبقي ايدك في جنبك ماشي ياشاطر
رياض : انت عبيط يالا ، اوعي تكون فاكر انك لاوي دراعي لا كسمك علي كسمها
محمد : وطي صوتك لحسن بابا يسمع ويجي يشوف ابنه اللي الخلوق المهذب بيقول الفاظ زباله زي دي
ياسمين : * بتقوم تقف جنب رياض وبتتحامي في كتفه * رياض علشان خاطري متتخلاش عني ، انا فعلا محتاجاك
رياض : * قلبه رق * عايز ايه يامحمد اخلص
محمد : يااااه بقالي كتير مسمعتش الكلمه دي ، اولا تخلي بابا يرجعلي الموبايل بتاعي ويسبني انزل اشوف اصحابي
رياض : هكلمه بس ماليش فيه لو موافقش
محمد: لا لازم يوافق
رياض : هحاول ، وايه تاني
محمد : لا بس كدا لحد دلوقتي
رياض : ملكش دعوه باختك ولا تيجي جنبها وكلامك معايا بعد كدا ولا تطلب منها اي حاجه اتفقنا
محمد : اتفقنا وتخرج تكلم بابا دلوقتي علشان عايز انزل اغير جو اصل البيت بقي ريحته شرمطه * بيشم اخته * اه عرفت الشرمطه جايه منين
رياض : * بيزقه * دا انت بضان وغتت غور
محمد : ههههههههه بتيجوا علي حجري بسهوله
ياسمين : * بتبص لرياض بقله حيله *
رياض : ولا تفرقي معايا انا بعمل كدا علشان ماما مش عشانك
وبيسبها وبيخرج يطلع يتكلم مع ابوه في حوار محمد انه يديه الموبايل وكفايه كدا عليهم وبتاع وانه يسمحله ينزل علي الاقل يشوف اصحابه مره في الاسبوع يغير جو علشان يركز في مذاكرته وياسمين نفس الكلام ، والاب رحب بالفكره وشافها من وجهه نظره ان رياض بقي بيحب اخواته وخايف عليهم واتبسط من رياض اكتر والموضوع دا ضايق محمد اكتر ان رياض عمال يكسب في حب ابوه علي قفاهم ، وفعلا الاب ادالهم موبايلاتهم ومحمد اول ماعرف انه ممكن ينزل راح طاير علطول علي القهوه مع صحابه وفتح النت ورد علي كل الرسايل اللي فايتاه وبعدين لقي نور فاتحه ولسا هيبعتلها ماسدج لقاها بتتصل بيه انها عايزاه وصوتها بيتعولق في الموبايل فعرف انها هايجه وعايزه تتناك فبسرعه قام وراح لها علي شقتها وهي كانت مستنياه هناك بطقم ابن متناكه يخلي الخول زبره يقف زنهار
في الشقه
نور : ابوك رضي عليك اخيرا
محمد : رياض قاله يفك علينا
نور : بقي فرخه بكشك عند ابوك
محمد : لا ما انا في الامان دلوقتي عيب عليكي
نور : يعني سبع ولا خول هههههههه
محمد : وهو انا من امتي بتخولن معاكي متعدلي يانور
نور : اللي حصل حصل وبصراحه انا شرقانه وعايزه اتناك مش فاضيه للرغي دا * وبتقرب عليه بعلوقيه وبتهمس في ودنه * ولا انت مش عايز
محمد : دا انتي وحشاني اوووي * وبيمسك ايديها يحطها علي زبه * حتي شوفي واقف عليكي ازاي
نور : اححححح دا واقف اووووي دا شكله هينيكني اووي ويهريني * وبتفكله البنطلون وهو بيفك معاها وطلع زبه راحت بصاله بعلوقيه ولحسته * زبك مخزن لبن بقاله كتير
محمد : مصي ياشرموطه حطيه كله في بقك
نور : امصهولك كدا ياخرابي علي حلاوته وطعامته خخخخخخ زبرك بيدوخني
محمد : ااااااااه مصك فاجر ، * وبيدعك بزازها * طلعي بزازك وحطيه بين بزازك
نور : عايز تنيك بزازي
محمد : طريه اوووي ولبن
نور : * بتحطه بين بزازها وطالعه نازله عليه وهو نايم علي السرير وهي فوقيه * بزازي ولا كسي اللي بيهيجوك اكتر
محمد : * بيزق وسطه ينيك بزازها * كلك علي بعضك بيهيجني وبالذات كسك لما بيبقي نار وبيبلع زبري
نور : * بتعض شفايفها وبتتف علي زبره * النهارده عايزه اتناك لحد ما مقدرش اقفل رجلي وانت تنزل من هنا مكسح
محمد : بمصك دا انا هجيب لبني في بقك
نور : وماله ماتجيب يامتناك ياهايج هات لبنك مره واتنين وعشره انا هصفيك النهارده
محمد : شرموطه بنت متناكه ااااااه
نور : * بتقرصه من بضانه بالراحه * شرموطتك انت يخول يااااحححححح علي دا زب شكله وريحته بتهيجني اوووي
محمد : كفايه وتعالي اقعدي عليه علشان هجيب
نور : خخخخخ عايزاهم علي بزي الاول * وبتدعك زبره جامد * هات نزل هات محنك وهيجانك يامتناك هااااات هات يا ابن الشرموطه هات خخخخخخخخخ احححححح علي بزي غرقتلي بزازي بلبنك * وبتلحس لبنه من علي بزها وبتشربه بعلوقيه وبتمص صوابعها وبتديله صباعها يمصه * مص لبنك ودوقه طعمه يجنن
محمد : بقرف بلاش احسن
نور : ما انت مصيته قبل كدا ودوقته وانت عارف انا في النيك بنت مجنونه * وبتدعك زبه وهي بتديله صباعها * علشان خاطري ياكوكو مص صباعي ودوق لبنك وحياتي وحياتي
محمد : * بيمص صباعها *
نور : ودا كمان ودا وحياتي اححححححح هيجتني اوووي وانت بتدوق لبنك يامتناك
محمد : انا هعرفك النيك الصح
نور : احححححح يادكري قوم نيكني واهريني زبرني في خرقي اخرقني خخخخخخ
محمد : طب قومي اقعدي علي زبري
نور : كسم دراعك المكسور دا هو مش هيخف
محمد : اااااااه زبري كله جوا كسك يابنت المتناكه
نور : متفصلنيش بقي قلتلك مبحبش شتيمه بالاهل
محمد : ما انتي بتشتمي وانا متكلمتش
نور : انت قابل انا مش قابله ومتفصلنيش بقي
محمد : طب يامتناكه
نور : نيك يادكر المتناكه * وبتدعك كسها وهي بتتناك * خخخخخخخخ ما تنيك ياخول للاخر دخل ااححححح كسي كسي بياكلني ارزع ارزع ياخووووووول احححححح
محمد : * بينيكها بافترا ابن متناكه *
نور : خخخخخخخخخخخخ اعصر بزي اعصره بايدك وانت بتنيكني اشتمني خخخخخ اشتمني يا خول
محمد : بنيكك اهوه يامتناكه زبري في كسك يالبوه
نور : احححححح كمان يالا كمان يابن العرص كمان اشتم ونيك اشتمني ياكسمك مش قادره كسي بيجيب خخخخخخخ
محمد : خخخخ انتي شرموطه اوووووي بنت قحبه كسمك هيجتيني اووووي وزبري هيفشخ كسم…
نور : * بتضربه قلم خفيف * متشتمنيش باهلي يابن المتناكه متفصلنيش خخخخخخ * وبتنزل علي زبه جامد وتحرك وسطها بعلوقيه علي زبره*
محمد : خخخخ احا دا انا هنيكك علي القلم دا
نور : اااااااه نيكني شرمطني شرمط الهايجه الوسخه اللي مبتشبعش دي لو منكتنيش هنيكك
محمد : هجيب هجيب متحركيش كسك
نور : خخخخخخخخ كسمك متجيبش انا لسا هايجه لو جبت هنيكك خخخخخ يابن الخول * تقلت بجسمها علي زبره * مش هتطلعه ياعرص انا لسا عايزه اتناك احا
محمد : انتي اللي هايجه بطريقه بنت متناكه اول مره تبقي هايجه كدا
نور : ماليش فيه انا لسا عايزه اتناك
محمد : طب اوعي طيب هريح شويه واكمل نيييك
نور : كسمك ترتاح انت وانا كسي ياكلني لا ياعرص اختك هتكمل نيك فيا
محمد : ااااه انتي قلتي ايه
نور : * بعلوقيه * ياعرص اختك ياديوثها
محمد : متقوليش كدا تاني هزعل
نور : تزعل ايه يامعرص وزبك اللي ابتدي يقوم دا لما عرف انك عرص علي اختك ونفسك تنيكها ولا تشوفها بتتناك
محمد : اسكتي لا دا ولا دا
نور : بس دي حقيقه ياحبيبي انت عرصها نفسك تنيكها ولا تشوفها بتتنطط علي زب تاني قول متتكسفش
محمد : * زبره شد نيك * اااااه
نور : خخخخخخ احا دا انت عرص اووووي اختك مهيجاك اووي كدا
محمد : اووووي عايز انيكها * وبينيك نور بافترا
نور : * شهقت * احاااااا براحه يامحمد مالك سخنت كدا ليه اححححح كل دا هيجان علي اختك عايز تنيك اختك حبيبتك
محمد: عايز انيكك اووووي يايسمين
نور : يابن المتناكه ياهايج اححححححححح ، نيييك نيك اختك يامحمد نيك ياسمين اختك حبيبتك اللي هتموت علي زبرك يامعرص نيكني
محمد : ااااااه بتحبي زبي في كسك يااختي
نور : كسي عايز زبك علطول ياقلب اختك وعايزاك تنيكني من ورا بابا وماما، تنيك فيا طول اليوم وامصلك وانت بتستحمي خخخخخخخ احا يامحمد زبرك بقي ابن متناكه اهدي يخربيت كسمك بجد
محمد : مشش قادر يا ياسمين كسك هايج اووووووي انتي عايزه زبرين في كسك وطيزك
نور : اااااه يامعرص عايز تشوفني بتنطط علي زبر حد تاني يابن المتناكه هتتبسط وانت شايف اختك بتتناك
محمد : خخخخخخخخ اووووووي
نور: احااااا طب افرض هاج عليا اووووي وانا تعبت من زبره الكبير وعايز ينيكك هتوافق
محمد : * فصل وابتدي يفوق *
نور : *لحقته * بس انا هقوله كسمك علشان زبر اخويا في كس اخته مكيفها اووووي وهخليه يمصلك زبك يا دكررري احححح
محمد : * هاج تاني * اااااااه وتتنططي علي زبري وهو من ورا يدخله في طيزك
نور : * بترجع ايدهيا لورا وهي بتتنطط علي زبره وبتبعبصه وهي بصاله وبتتشرمط * اححححححح هيجتني اووووي زبرين في طيزي وكسي
محمد : بتعملي ايه خخخخخخ
نور : بلعبلك في طيزك علشان يبقي بتنيك وبتتبعبص وانا بتناك في كسي وطيزي تبقي زي اختك المتناكه يامعرص اختك اححححححح نيكني قبل امك ما تقفشنا نيكني خخخخ
محمد : * غاب عن الوعي وراح في النيكه *
نور : احححححح طيزك سخنه وانت بتنيكني بلعت صباعي انت عايز تتبعبص بتحب تتبعبص يابن المتناكه ياشرموط اختك
محمد : هجيييييب مش قادر هجيييييب
نور : هات برا متجيبش في كسي لحسن احمل منك يا اخويا خخخخخخ احا اااااه
محمد : * جابهم وقعد جنبها عرقان نيييييييك ودايخ شويه وبياخد نفسه بالعافيه وبسرعه *
نور : احا يابن الوسخه انت لو رافع حبايه مش هتشرمطني كدا
محمد : * بيشاورلها مش قادر وبيبص في موبايله يشوف الساعه كام * خخخخ دا ابويا هينيكني
نور : عادي قوله كنت بنيك اختي يابابا هههههه
محمد : متهزريش بقي دا كان كلام هيجان
نور : * بتشم صباعها بعلوقيه * وصباعي اللي كان في خرم طيزك دا كلام هيجان احا دا انت زبك بقي 4 اضعاف لما فكرت في اختك ياعرص
محمد : * بيلبس وساكت *
نور : هتخبي عليا متخافش احنا ستر وغطا
محمد : * قعد علي السرير بعد ما لبس البوكسر والفانله الحمالات بس * بصراحه انا بحب جسمها اوي وبهيج عليها كتير
نور : طب ماتحاول معاها انت مش قلتلي صورتها قبل كدا
محمد : نفسي بس مش هينفع البيت علطول مشغول
نور : يعني معملتش حاجه كدا ولا كدا والبيت نايم غير اللي قلتهولي انها مصتلك زبك وصوتت واليوم دا
محمد : اخري كنت بخشلها الاوضه بليل وهي نايمه اشم في جسمها وكنت بخاف واجري لا تصحي
نور : طب يابن المتناكه ماهي مصتلك زبك وجابتلك لبنك يعني هي قابله انها تتناك مستني ايه
محمد : ابويا لو عرف هينيكني دا المره الاولي بوظلي جسمي وانا مصدقت انه سامحني
نور : في يوم اطلع بيها هنا انا هجيبهالك وانت تطلع ترزعها مسمار حلو في طيزها
محمد : بجد
نور : اه ياكسمك بجد انا طالما باخد كيفي واتناك يبقي خلاص انت كمان لازم ترتاح انا مش انانيه
محمد : انا بحبك اووووي يانور
نور : بس انا عايز اسمعها منك عايز اسمعك بتقول ان نفسك في اختك *وبتفتح رجليها وبتدعك كسها *
محمد : زبي لو وقف تاني مش هلحق انيكك علشان ابويا
نور : * بتشد ايده تحطها علي كسها * قول علشان خاطري
محمد : نفسي انيك اختي ياسمين اوووووي
نور : الحسلي كسي وانت بتقول ااااه
محمد : * وهو بيلحسلها * نفسي انيك اختي اوووووي والحسلها كسها كدا ممممم واشرب كل عسلها ولبنها
نور : اححححححح كمل كمل
محمد : وادخل زبي للاخر في كسها وانام فوقيها وابوسها في شفايفها اووووووي ومطلعش زبري من كسها ابدا
نور : خخخخخخخ * وبتزق راسه اوي عليها ووسطها بيطلع وينزل وبتترعش * الحس الحس بنزل بنزل خخخخخ ااااااححححح ابلع ابلع اااااه
محمد : انتي بقيتي هايجه اوي يانور
نور : * بتشاورله وهي مهدود حيلها * خلاص مش قادره امشي امشي
محمد : ههههههه ماشي يافرس
بعد مامشي محمد نور قامت وجابت الكرسي وطلعت فوق الدولاب جابت الكاميرا
محمود : ايه مشي خلاص
نور : مش قلتلك هجيبلك حقك من الخول اللي فضحك دا
محمود : اتاكدي كدا كانت بتصور
نور : اه ، استني اتاكد من الصوت ، هههههه ياسلام الصوت واضح اوي
محمود : بس الفيديو دا عادي ميفضحوش يانور
نور : ياخول دا لسا اول فيديو دا انا هعمله البوم فيديوهات لسا مش دلوقتي اتقل تاخد حاجه نظيفه زي طيزك دي
محمود : نور مبحبش الاسلوب دا قلتلك
نور : وفيها ايه ياشرموط ما هو محمد فحل اهو وبعبصته وبشتمه عادي ولا انت علي راسك بطحه
محمود : فحل ؟؟ ههههههه يبقي مشوفتيش رياض لما الخول دا فحل
نور : انا جاتلي فكره حلوه زيك كدا
محمود : ايه هي
نور :الواد محمد دا يجي منه اي حاجه يعني معرص علي اخته ومحارم عايز ينيكها وبيتبعبص عادي ودكر وبيتشتم يعني واد مخلط من كله ، ايه رايك لو نستفاد من كل دا
محمود : ازاي
نور : نصور فيديوهات كتير ليه بكل الاوضاع دي ، وياسلام لو داق طيزك او زبرك
محمود : انتي اتجننتي ولا ايه ولا الهيجان لحس مخك
نور : دي متعه يابن العبيطه ابوك ومش فارق معاه ولا بيسال علينا وانا فلوس ومعايا ونيك وبتناك وانت خول يبقي نتمتع بمزاجنا وكدا كدا احنا ستر وغطا علي بعض مش زي العيله الوسخه اللي تحت دي
محمود : بس انا مش عايز اخون رياض
نور : ياوسسسخ
محمود : مش هتفهميني يانور
نور : لا هفهمك تعالي اقعد واحكيلي
في مشهد اخر
ياسمين : رياض انت صاحي
رياض : كنت لسا هنام خير
ياسمين : هادي لما شافني اونلاين بعتلي وعمال يرن عليا ومش عارفه اعمل ايه
رياض : اقفلي موبايلك او اعمليه وضع طيران وبكره نتصرف
ياسمين : انا خايفه اوي
رياض : في مثل بيقول قطه عضت كسها هي اللي جابته لنفسها فاستحملي بقي ياحلوه واطلعي برا سيبيني انام
ياسمين : حاضر يارياض
رياض : * في سره * عايزاني اقوم اقتله مثلا واخش السجن علشانك يعني ولا ايه ، دي باينها اتجننت انا احسن حاجه لو الواد دا منفعش معاه اللي هعمله بكره يبقي اقول لابويا وهو يتصرف انا مال اهلي اصلا ……….. انتهي الجزء الخامس