ص
صبرى فخرى
عنتيل زائر
المتحـــــــف
- القصه دي عباره عن سلسله قصص متفرعه ( كل الميول ) كل جزء مالوش علاقه بالجزء اللي قبله
- كل جزء في هذه القصه باحداثه يخص عضو من اعضاء العنتيل ، بناءآ علي رغبته في ان يكون بطلا في قصه …..
- دا اللينك للموضوع اللي الاعضاء عرضوا فيه خيالاتهم ورغباتهم ، ولو عايز انت كمان تقدر تسجل هناك في اللينك رغباتك والقصه اللي انت حاببها
سجل اسمك وكن بطلا في قصه جنسيه
- كل جزء من القصه منفردا بذاته مع ذكر نوع القصه واسم صاحب القصه
- لو في جزء عجبكم وفي اقبال عليه ممكن اخده واعمله قصه مستقله بذاته
مقدمه
انا : متلعبش في حاجه يامعرص وسيب الحاجات دي مكانها
جورج : بدور علي ابره عايز اشيل الخط
انا : ابره في الدولاب ؟؟ انت عبيط يالا
جورج : طب حاسب طيزك كدا خليني ادور
انا : انا مش عارف ابوك ليه نطر النطره دي وقرف اللي خلفونا بيك * وبسيبه وبرجع مكاني في الاوضه *
جورج : عايز ابررررره ، عايز ابره يااما هرتكب جريمه
انا : شوف في الرف اللي فوق علي اليمين ، اليمين ياجحش مش الشمال
جورج : *بيدور * فين
انا : جنب الكتاب الاحمر الكبير
جورج : فين ياعم مفيش حاجه * وبيمسك الكتاب * ايه الكتاب دا * وبينضفه * دا مكتوب عليه منجم العنتيل
انا : منجم ؟؟ كسم اللي كان بيديك عربي وانت صغير ، اسمه متحف يابن البقره
جورج : *بيفتح الكتاب * ايوا يطلع ايه دا يعني
انا : عايز تعرف ؟؟ اقفل الباب كويس وتعالى
جورج : ايه هتنيكني ؟
انا : هوريك الي عمر اهلك ماشافوه ، يالا اقفل الباب … بس استني لو حد عرف بالكتاب دا انا هنيكك بالعرض مش بالطول
جورج : *بيقفل الباب * انجز ياعم شوقتني اخلص
انا : هدي بقي اللمبه كدا وتعالي افرجك علي المتحف ….
الجزء الاول
( عمرو وبنت الاغنياء - ستريت )
@ElMokh
الاسم : عمرو مختار
السن : ٣٤
الوصف : لون البشره ابيض الطول ١٧٠سم الوزن ٦٥ك وزبره عادي مش هركليز
البطله ( مي ) : بيضه وطويله شعرها اسود نيييييك وتشوفها تبقي عايز تضربها علي طيزها من حلاوتها وبزازها علي الرايق
عمرو شاب مكافح مبيعملش حاجه غير انه يروح الشغل ويرجع بليل يقعد علي القهوه مع اصحابه او يشرب السجارتين ويخش ينام او يتفرج علي سكس شويه يقلب في النت وهكذا… وطبعا بالليل قاعد بيشوف المحن علي النت واللي بيحبوا في بعض وكوميكس عن السناجل وهو نفسه في حد يحتويه ومش لاقي وكل يوم قبل ماينام يتخيل فتاه احلامه الوهميه اللي نفسه فيها ويتخيل وهما متجوزين وهما بيحبوا بعض وبيتخانقو وبيزعلو لحد مايروح في النوم وهكذا …. لحد ما في يوم واحد صاحبه عرض عليه شغل في شركه ما بمرتب حلو ومجزي وراح فعلا قدم علي الوظيفه وانبهر من الشركه والناس اللي فيها والمستوي المختلف ، ولبس البنات هناك يجنن اللي ب جيبه واللي لابسه كات واللي عامله بيرسينج ( حلق في المناخير مثلا ) .. وبقي فاتح بقه منبهر ب ياديننننني كل دي اكساس ، بس رغم دا كله وهيجانه الا انه كان كاريزما يعني ميبانش عليه انه هيموت علي نسوان ولما بيتكلم مع الستات بيتكلم عادي ولا اكنهم شاغلين دماغه …. وفعلا اتقبل في الوظيفه واستلم الشغل وابتدي يتعرف علي الناس وعدي شهر واتنين وتلاته وكان بيسمع بس عن بنت صاحب الشركه بس لحد دلوقتي مشافهاش بس كان بيسمع حاجات عمره ماكان يتخيلها زي مثلا انها مره سافرت تتغدي في ايطاليا او تتعشي في النرويج ، الحاجات اللي بنسمعها دي في القصص بس ونتحسر علي حالنا زي البطل كدا ، المهم في يوم من ايام الشغل الروتيني وعمرو كان خلص شغله وروح البيت وبليل افتكر ان تاني يوم اجازه وانه نسي يعمل حاجات في الشغل وهيضطر يروح بكره مخصوص ،فقرر انه ينزل علي امل ان الشركه تكون لسا مفتوحه وياخد اللاب توب بتاع الشركه ويخلص الشغل وبكره ياجز براحته وفعلا نزل واشتري سندوتشين كبده في السكه يسد بيهم جوعه وقرب علي الشركه ودخل من الباب الرئيسي رايح علي باب المبني ، وكان بيغمس الساندوتش في الطحينه ولسا بيحط الساندوتش في بقه وبيرفع راسه لقي ٤ رجاله مقنعين لابسين اسود طالعين من الباب الازاز بتاع الشركه ، فضل متنح مش عارف يكمل الساندوتش ولا يرميه ولا يجري ولا يعمل ايه ففضل ثابت لحظات لحد مالاقاهم بيقربوا عليه وبيعدوا من جنبه وهو واقف مصدوم مشلول وقرب يشخ علي روحه ، وعدي ال ٤ مقنعين من جنبه عادي وهو مش عارف يعمل ايه وقطع تفكيره واحد مقنع خامس طالع من الباب واول ما المقنع شاف عمرو وقف اكنه اتخض وراح مقرب علي عمرو وخبطه بالمسدس علي راسه ……
صحي عمرو لقي نفسه علي السرير بهدومه بكل حاجه في اوضه شكلها نضيف نييييك وتليفزيون ٣ الاف بوصه وحاجه ثراء فاحش ، قام مخضوض واول حاجه بص عليها موبايله ومحفظته ملقهمش وقام بسرعه يفتح باب الاوضه لقاه بيتفتح عادي وابتدي يخرج براحه ويدور علي اي حد وايه المكان اللي هو فيه دا ، لقي نفسه في فيلا كبييييييره ومفيش اي حد فيها خالص ابتدي يتجرا وينادي علي اي حد مفيش حد سامعه ولا سامع حد بس شاف علي الترابيزه طفايه وفيها سجاير باين ان حد كان هنا ، وراح ناحيه المطبخ فتح التلاجه لقي اكل قعد ياكل بشراهه ويشرب مايه اكنه مكالش بقاله سنين ومستطعم الاكل ونضافته وحاسس انه اول مره يدوق الاكل دا ، ووهو بياكل سمع صوت هواء جامد جاي من برا ، اتسحب وطلع لحد مصدر الصوت وفتح ازاز البلكونه لقي نفسه برا الفيلا وقدامه سور فمشي ناحيه الشمال بيلف حوالين الفيلا لقي الناحيه التانيه شاطئ كبييييير وبحر مالوش اول من اخر وبيبص يمينه وشماله ملقاش اي حد ، قعد يجري يمين وشمال في الرمله والشمس بيدور علي اي حد وبيخش الفيلات اللي حواليه مفيش اي حاجه وكآن الناس كلها اختفت فقرر انه يرجع الفيلا تاني ولمح اثناء رجوعه خيال لشخص بيخش الفيلا اللي كان محبوس فيها وجري بسرعه لحد ماوصل للفيلا لقي الشخص دا كان واقف ومديله ضهره
عمرو : * وهو متوتر وبيتهته في الكلام * اااا اااانتي ميييين
مي : * بتلف توريله وشها * نمت كويس ؟
عمرو تنح وبلم اول ماهي لفت وشاف وشها وجسمها كانت لابسه بادي كات وشورت يادوب مغطي كسها بالعافيه وعامله شعرها ديل حصان ووشها يهيج المخصي وبزازها مشدوده شده حلوه اووووي وفخادها كيرفي ومظبوطه علي الشعره ولابسه في رجليها شبشب (سليبر ) وحاطه مانكير احمر مع بياض جسمها كان شكلها جامد نيييييك ، وفضل متنح وباصص لها وهي مبتسمه وبتتكلم بهدوء وفاق من سرحانه
عمرو : اااا اااايوا بس انتي مين وايه اللي جابني هنا وعايزه مني ايه
مي : نمت كويس ؟
عمرو : ااااااه
مي : متخافش لو عايزه اموتك كنت موتك من بدري ، انت بس حظك انك كنت في الوقت الغلط في المكان الغلط
عمرو : طب ااااا طب ااااا انا عايز ارجع بيتنا ومش هقول لحد علي حاجه واعتبريني مشفتش حاجه
مي : مالك بس خايف ليه *وبتعزم عليه بكاس فودكا * اشرب
عمرو : *بيبص للكاس ومتردد *
مي : اشرب متخافش مش حاطه فيه سم
عمرو : * بياخد الكاس وبيشرب شوت *
مي : بقي عايز ترجع بيتك وتسيب البحر والهوا الجمييييل دا والشاليه اللي عمرك ماتحلم تصيف فيه يوم واحد بس ، وترجع لشقتكو المعفنه في العشوائيات
عمرو : ايوا بس اااااا
مي : بس ايه اشرب اشرب واستمتع
عمرو : ماهو انا عايز افهم انا فين وانتو خاطفيني ليه وعايزين مني ايه
مي : هنعوز منك ايه ههههههههههههه ، طمعانين في فلوسك هههههههههه ، دا انت لقطه
عمرو : * ساكت وبيبتسم غصب عنه *
مي : بتعرف تنيك ؟؟
عمرو : *اتصدم وتنح *
مي : ايه اطرش مسمعتش
عمرو : يعني انا سمعت صح
مي : بتعرررف ت ن يييييي ك
عمرو : *بيبلع ريقه * اه اه
مي : اقلع
عمرو : *واقف متردد *
مي : *مشيت ناحيه البار وفتحت الدرج وطلعت مسدس ورجعتله * اقلع
عمرو : *بيرفع ايده مستسلم * حاضر حاضر
وبيبدآ عمرو يقلع هدومه كلها ماعادا البوكسر وهي باصه عليه وماسكاله المسدس وبتشاورله يقلع البوكسر وكان متردد بس قلع البوكسر وحط ايده علي زبه وهي كانت قاعده علي الكرسي رجل علي رجل بتتفرج عليه وهو بيقلع وطبعا كان زبه نايم من الخوف وواقف من الهيجان يعني عمال يقف وينام مش مستقر
مي : مداري زبك ليه ، ما انا شفته قبل كدا
عمرو : شفتيه ؟؟؟؟
مي : انت لو مكنش زبك حلو كنت خلصت عليك بس انا قلت استفاد منه ولو طلع شغال حلو هسيبك لو طلع فستك او اي كلام ف انت …..
عمرو : *بيبلع ريقه * هتموتوني ؟
مي : *بتشاورله علامه القطع * هقطعهولك
عمرو : *جسمه قشعر من الجمله واتخض *
مي : هههههههههه اجمد كدا ياوحش وخش استحمي وجهز نفسك علشان دا الاختبار يااما *بتغمزله وبتعض علي شفايفها * … يااما * بتشاورله هتقطعله بتاعه *
عمرو : بيهز راسه بخوف حاضر حاضر
دخل عمرو يستحمي وشامبوهات وجاكوزي ودنيا تانيه خالص ونسي الخطف والمصير اللي مستنيه ووقف قدام المرايه في الحمام بيلعب في شعره وبيرسم اشكال علي المرايه وبيشم في الشامبوهات ومندمج نييييييك وجسمه انتعش بعد الشاور اللي خده وابتدي يستعرض جسمه في المرايه وقطع استعراضه صوت مي من برا وهي بتستعجله ، ففاق وبص لزبه واتوسل اليه انه ميحرجوش النهارده ويقف جنبه ميتخلاش عنه ….. ولف الفوطه حوالين وسطه وهو كان جسمه مظبوط يعني مش عضلات اووي ولا رفيع اوووي زي اجسام الافارقه كدا بس علي مصري ، وطلع من الحمام كان بينادي عليها فردت عليه من اوضه النوم فمشي ورا الصوت لحد مادخل الاوضه ولقي قدامه ملكه جمال ، ست تقول للقمر قوم ياعرص دا مكاني ، لابسه قميص نوم شكله شيك وغالي نييييييك باين عليه ولونه اسود مع بياض جسمها كان حلو نييييييك وشامم ريحه البرفان بتاعها يجنن هيجته الريحه ، وهي كانت قاعده علي السرير رافعه القميص لبعد فخدها وتحتيه اندر فتله لونه اسود وعليه رسمه من عند الكس وقاعده علي جنبها بوضع اغراء ولابسه سلسله في رقبتها بدلايه صغيره وحاطه روج احمر خفيف ومانكير احمر في ايديها ورجلها وبتبصله باغراء وبتبص علي صدره وزبره وهي بتعض شفايفها وهو بلع ريقه من جمالها وحلاوتها وزبره طبعا وقف احترام للجمال دا والفوطه اترفعت معاه راح باصص علي زبره وبص عليها وحس بثقته في نفسه انه هيفرتك الشرموطه دي وراح قالع الفوطه ووقف يهز في زبره قدامها بيستعرض قوته وصلابته وهي بصت علي زبره وشهقت شهقه بدلع وشرمطه مع عض شفايفها وشاورتله بصباعها يقرب عليها ، راح مقرب عليها وزبره بقي جنب وشها وهي عدلت نفسها ومسكت زبره تقيسه وتشوف صلابته وقوته وراحت نزلت علي الارض علي ركبها بس حطت تحت ركبتها مخده وراحت ماسكه زبره شدته لتحت راح اتنطر لفوق وراحت تافه علي زبره وبقت بتدعكه ورفعت عينيها تبصله لفوق لقيته باصصلها وبيتاوه راحت هجمت علي بضانه بتشفطها وبتلحسها وايديها بتدعك زبره وبلسانها بيلحس في بضانه وفي زبره من تحت لفوق وتمصه شويه وتلحس شويه وراحت بلسانها تلحس حوالين زبره وتبوس شعر زبره وبطنه ونزلت علي زبره راحت واخداه في بقها بتمص بسرعه نييييك وايديها بتدعك في زبره بشرمطه ومعلمه اكنها بتحلبه مش بتمصه وهو كل لما يجي يحط ايده علي راسها او يمسكها من شعرها يزقها علي زبره تقوم ضاربه ايده ، وابتدي صوته يعلي ويتاوه من الهيجان وهي صوت نفسها وهي بتمص كان بيهيجه اكتر وبنت الشرموطه بتمص بطريقه بنت وسخه تهيج اجدعها فحل عايزاه يجيب لبنه وماسكه زبره من فوق لتحت شمال ويمين وتفرك بيضانه وتشفطها وتلحس وهو خلاص قرب يجيب وهي ابتدت تبلع ريقها وتحس بانه فحل نييييك لان المص والطريقه اللي بتمص بيها مفيش حد هيستحمل في ايديها ٣ دقايق ودي بقالها ٥ دقايق بتمص ولسا مجابش راحت بصاله بلبونه وبنظره انثي هاجت علي دكرها او بمعني اصح نتايه هايجه علي دكرها وقالتله " انت هتجيب امتي " …مردش عليها وراح زاقق راسها علي زبره تكمل مص والمره دي مقدرتش تضربه علي ايده وغمضت عينيها وغيرت طريقه المص بقت بتمصله زبره بحب وعشق بهيجان عليه مش علشان تهيجه ويجيب ، بقت بتمصله وهي لافه ايديها حوالين فخاده وبتزقه في بقها اكتر وتكح وتطلعه من بقها وهو مليان من تفافتها وتدخله تاني في بقها وهو راح مطلعه من بقها ومسكها من راسها رجعها لورا ومسك زبره يضرب عشره علي وشها
عمرو : افتحي بقك هجيبهم في بقك
مي : اهوووه
عمرو : الحسي الحسي بضاني وانا بجيبهم
مي : *بتشفط بضانه * هاتهم هات لبنك
عمرو : عايزاه فين يالبوه
مي : ااااااه علي وشي هاتهم علي وشي وفي بقي
عمرو : اااااااااااااه * وراح منزل لبنه علي وشها *
مي : *بتضحك وبتمسح اللبن من علي وشها وبتمصه * خلاص كدا ولا ايه
عمرو : *بيشدها تقوم تقف * خلاص ايه
مي : جبتهم خلاص
عمرو : * راح زاققها علي السرير وقعت علي ضهرها وفتح رجليها *
مي : اااااااااه هتعمل ايه
عمرو : هكيفك يامره
مي : *شهقت * احححححح هتعرف ؟
راح عمرو فاتح رجليها وابتدي يبوس في فخدها من جوا وبيحرك دقنه علي علي رجليها وهو بيبوس فخادها لحد ماوصل لكسها وابتدي يشمه من فوق الاندر ويلحسه لحسات خفيفه ويبوس حوالين كسها وراح عاضض كسها براحه من علي الاندر وهي اتنفضت من العضه وراح طالع بايسها في بطنها وبيبوس في كل حته لحد ماطلع لبزها وهي بصاله وهو بيبوسها برومانسيه وبيقفش بزازها بايده براحه وفجاه لقيته راح شاقق قميص النوم نصين وبزازها نطرت في وشه وهي شهقت نيييييك من الحركه دي وبصت عليه بلبونه بنت متناكه وشافت اسد قدامها هيفرتك اللبوه بتاعته وملحقتش تتكلم ولا تقوله براحه ولقيته راح نازل منقض علي بزازها بيمص ويرضع فيهم بنهم وهيجان ابن وسخه وبيفعص فيهم جامد وبيغير علي بزازها كل بز شويه يمصه اويرضعه وبصوابعه بيعصر حلمه البز التاني او بيقرصها من بزازها وكل لما هي تتاوه او تترجاه انه يبقي براحه كل لما هو يزيد في المص والشفط لبزازها وراح طالع علي شفايفها بشفايفه مكنش بيبوسها لا دا كان بيغتصب شفايفها بياكلها بيشدها ويمصمصها وهو ايده لسا علي بزازها بتعصر فيهم وهي بتتاوه بطريقه بنت شرموطه وكل لما تتاوه هو يزيد اكتر في اللي بيعمله وراح عاضدها بشفايفه من رقبتها عضه كبيره خلي جسمها يتنفض وتترعش تحت ايديه لدرجه انها خربشته من ضهره من كتر الهيجان اللي كانت فيه وراح قايم واقف وشدها من رجليها علي طرف السرير وفشخ رجليها علي الاخر رجل رافعها والتانيه ساند عليها وراح تافف علي كسها ودعكه بايده بسرعه وراح مخبط علي كسها كتييييير بايده وهي بتترعش وتشهق وكسها نضيف نييييك ، وراح مدخل راس زبره في كسها وطلعه ، ودخله وطلعه وكرر الحركه دي ٦ مرات وهي بصاله شرقانه مستنياه يدخله وراح موطي دعك كسها تاني بايديه بسرعه وراح لحسه كام لحسه ورا بعضه وتف علي زبره وراح راشقه مره واحده في كسها بس براحه لحد النص وطلعه ودخله وطلعه وفرشلها بزبره علي كسها وراح مدخله تاني لحد ما دخل بسهوله وابتدي ينيك بنص زبره بس في كسها وهو ماسك رجل من رجليها وشغال ينيك فيها ومستمتع نييييك بسخونه كسها وحلاوته اللي اول مره يدوق طعم النيك وحلاوه الكس
عمرو : اوووووف النيك دا حلو اووووي
مي : احححححح ايه الزبر دا
عمرو : عجبك
مي : ااااااه * وبتدعك بزازها من الهيجان * عجبني اييييييييه دا مكيفني اووووووي
عمرو : انا اول مره انيييييك
مي : استحاااااااااااااااله
عمرو : * بيقربها عليه اكتر * و**** اول مره
مي : كداب اححححح كداب انت شرمطتني
عمرو : انتي اللي شرموطه هايجه علي الازبار
مي : اووووووف ازبار الفحول اللي زيك بس ااااااه يادكري
عمرو : مالك يامره دا نص زبري بس
مي : كسم زبرك كسسسسسسسسسسمه انا كنت فاكره انك هتجيب بسرعه واحلبك علطول اححححح
عمرو : هههههه دا انا اللي هحلب نتايتي الشرقانه هخليكي تمشي مفشخه
مي : اااااااااااااه * وشهقت شهقه بنت متناكه * افشخني افشخ كسسسسمي
عمرو : بقي خطفاني يالبوه علشان تتناكي ماكنتي قلتيلي من غير خطف وكنت كيفتك
مي : اححححححححح ياريتني خطفتك من زمان
عمرو : بقي كنتي عايزه تقطعيهولي صح * وبيدعك كسها بايده بسرعه وهو بينيكها * هاااااااا ماتقولي هااااااا ساكته ليه
مي : * احححححححح وبتتنفض وبتحاول تشيل ايده من علي كسها * اااااااااااااه لالالالالللا انا غلطانه غلطانه ااااااه
عمرو : * راح مزود الدعك في كسها وهو بينيكها لحد مااترعشت واتنفضت وجابتهم وراح خبط لها علي كسها كتييييير * …. كل دا محن يالبوه
مي : *بتاخد نفسها بالعافيه * اااااااااااااااه كسم كدا انا تعبت ااااااه كسي كسي
عمرو : التاني بيطول يعني لسا قدامنا حبه حلوين
مي : خخخخخخخخخخ ااااااااه
عمرو : خطفتي كام واحد قبلي
مي : اححححححح ولا واحد دا انت اللي حظك ابن وسخه انك جيت ساعتها اااااه استني طلعه طلعه اعدله علشان اتعوج
عمرو : حظي ابن وسخه احا هو في اجمل من كدا حظ اني بنيك اجمل ست شوفتها واجمل كس اووووف * وراح رازع زبره جامد *
مي : اووووووووووووووف كمان كمان
عمرو : *راح مطلع زبره وبياخد نفسه *
مي : ايه وقفت ليه طلعته ليه
عمرو : هاخد نفسي ياشرموطه اهدي
مي : راحت نامت علي بطنها ومسكت زبره تمصه * همصهولك علشان يهدي شويه
عمرو : مصي بالراحه علشان انا قربت
مي : اممممممممم ماتجيب تاني وتالت ورابع وعاشر
عمرو : اوووووف * وبيلعبلها في شعرها وهي بتمص ونايمه علي بطنها * دا احنا مطولين بقي
مي : وانت وراك حاجه ؟
عمرو : ورايا طيز عايزه تتناك وتتفشخ
مي : *وقفت مص وبصتله * بجد عايز تنيك طيزي
عمرو : ومنيكهاش ليه هتقول لا يعني
مي : اصل كل اللي ببيشوف كسي بينسي طيزي خالص
عمرو : *راح مقربها من وشه وبايسها بوسه طويله وراح لافهها * يالا يالبوه فلقسي
مي : *بلبونه * عيوني يادكري *وراحت مفلقسه ورفعت طيزها لفوق اوووووي * اهيه قدامك نيكها وافشخها
عمرو : *بيفتح طيزها بايده وبيبص علي خرمها نضيف نييييييك بس غامق سيكا وهاج نيييك من شكله وهو بيقفل ويفتح وراح تافف عليه * خرمك ابن وسخه هايج
مي : شرقان علي زبرك
عمرو : اسلكه ولا سالك
مي : احشر زبرك علي طول عايزه اتوجع منه
عمرو : * راح ضاربها علي طيزها علي كل فرده كام ضربه * متناكه اوووووي
مي : ااااااااي لبوه زبرك اووووف
عمرو : * راح مدخله زبره في طيزها * احا دي ضيقه
مي : ما انا ااااااااه بقولك محدش بينيكني فيها
عمرو : احساس حلو نيييييييييك وهي ضيقه وبتقمط علي زبري كدا
مي : اااااااااه وحشني زبر الطيز اووووووي نيك نيييك * وبتشده من رجله عليها * دخله للاخرر
عمرو:اهوه يمره اهدي علشان متتعوريش ، مع ان شكلك صغيره علي الشرمطه دي كلها
مي : نييييك بس وهقولك
عمرو : * راح مدخله للاخر وابتدي ينيك فيها ويضربها علي طيازها * اووووووف انا في الجنه
مي : ااااااااه انت رافع حاجه
عمرو : لا
مي : يخربيتك انت بقالك كتير بتنيييييك انا تعبت
عمرو : انا قربت اجيب مش مستحمل طيزك وهيجانها ضيقه نيييييك بتشفط زبري
مي : اااااااه طب متجيبش جوا
عمرو : ليييه
مي : متجيبش بجد جوا هات برا
عمرو : مش قادر عايز احس بلبني بينزل من غير مااضرب عشره
مي : هجيبهوملك بايدي بس متجيبش في طيزي بجد بتكلم بجد اااااااه
عمرو : طيب طيب * وزود السرعه نييييك وراح مطلع زبره وهي لفت جسمها وخدته في بقها تمصه وتضربله عشره لحد ماجابهم علي وشها ولحسته * اووووووووووووف
مي : كسم لبنك دا تقيل انت ايه
عمرو : هههههه * وبياخد نفسه * احا النيك دا طلع فاجر
مي : انت بجد اول مره تنيك * وبتنام علي ضهرها وبتطلع سيجاره من الكومودينو * تاخد سيجاره
عمرو : اه اول مره بجد ، لا اخد نفسي الاول
مي : ههههههه معروفه cigarette after sex
عمرو : هاتي مش هقولك لا
مي : اتبسط؟؟
عمرو : اه وانتي
مي : اتبسط جداااااااااا ، تحب تروح ولا تفضل معايا
عمرو : انا عايز اعرف انتي خطفتيني ليه وانتي مين اصلا
مي : *بتشد نفس من السيجاره * انا بنت صاحب الشركه اللي انت شغال فيها
عمرو : * بيبرق * ايييييييه
مي : انا اسمي مي انا معرفتكش بنفسي ، ومتخافش انت اصلا ملكش دعوه باللي حصل انت جيت غلط
عمرو : انا فعلا كنت رايح الشركه اجيب لاب توب الشغل علشان نسيت شويه حاجات
مي : حظك الوحش زي ماقلتلك ، في بيني وبين بابا مشاكل فكنت بعلمه الادب وانت ظهرت فخدناك في السكه ولما كشفت علي بطاقتك وعرفت انك شغال في الشركه كنت هموتك وكدا كدا انت نكره محدش يعرفك ، مقصدش اهينك بس محدش هيسال عليك فاهمني
عمرو : اه فاهمك
مي : انت لما فقت شويه اول مره كنت بتخطرف بالكلام وبتقول عايز انيك عايز انيييك فجاتلي فكره اني اجربك وكدا كدا كنت هموتك
عمرو : *بيبلع ريقه *
مي : متخافش مش هموتك خلاص هههههههه
عمرو : وبعدين
مي : قلعتلك هدومك شفت زبرك لقيته مش بطال ، فخليت الرجاله تنقلك هنا ، وبس ياسيدي دي كل القصه
عمرو : يعني زبي اللي انقذني
مي : هههههههه لا هيجانك اللي انقذك …. ودولوقتي عندك الاختيار تحب تكمل فيلا ولبس حلو ونيييك وخمره ولا ترجع لل ٣٥٠٠ جنيه مرتب وميكروباصات وشحططه وتبص علي البنات وتضرب عشره عليهم
عمرو : اووووف دا انتي شيطانه
مي : *بتفتح رجليها وبتشاور علي كسها * انا عندي دا ههههههههههههه……تمت
انا : احا ياجورج انت بتعمل ايه
جورج : *ماسك الموبايل * قولي بس اسمها ايه اسمها مي ايه اللبوه دي
انا : وبعد ماتعرف اسمها يعني بكسمك هتنيكها
جورج : هدور عليها علي جوجل دي هيجتني نيييييك
انا : ياكسمي ياني
جورج : ياميكو بقي متبقاش كدا قولي بقي اسمها مي ايه
انا : اسمها مي ميمويه حلو كدا
جورج : دا انت بضان ، ايه دا مين دول اللي في الصفحه التانيه
انا: لا كسك احمر كفايه عليك كدا النهارده بكره ابقي احكيلك مين دول ، ويالا علشان خالتي بتنادي عليك وهتبضنا
جورج : طب قولي حاجه صغيره عنهم
انا : دا انت مطلاب ولحوح يالا
جورج : بليييييز
انا : بس ياخول ، دي ياسيدي تبقي ام دي يعني البطلتين دول ام وبنتها ودا ابنهم عرص عليهم و…..
جورج : وايه
انا : *بقفل الكتاب * هههههه عند امك ، بكره هقولك بجد
جورج : محارم هما محارم
انا : اه محارم وتعريص هديت
جورج : لا مهدتش طب نقوم نتغدي وترجع تقراهالي
انا : ياعم كسمك اقرالك ايه وانت قاعد في معرض الكتاب احا قوم يالا …….. انتهي الجزء الاول
- القصه دي عباره عن سلسله قصص متفرعه ( كل الميول ) كل جزء مالوش علاقه بالجزء اللي قبله
- كل جزء في هذه القصه باحداثه يخص عضو من اعضاء العنتيل ، بناءآ علي رغبته في ان يكون بطلا في قصه …..
- دا اللينك للموضوع اللي الاعضاء عرضوا فيه خيالاتهم ورغباتهم ، ولو عايز انت كمان تقدر تسجل هناك في اللينك رغباتك والقصه اللي انت حاببها
سجل اسمك وكن بطلا في قصه جنسيه
- كل جزء من القصه منفردا بذاته مع ذكر نوع القصه واسم صاحب القصه
- لو في جزء عجبكم وفي اقبال عليه ممكن اخده واعمله قصه مستقله بذاته
مقدمه
انا : متلعبش في حاجه يامعرص وسيب الحاجات دي مكانها
جورج : بدور علي ابره عايز اشيل الخط
انا : ابره في الدولاب ؟؟ انت عبيط يالا
جورج : طب حاسب طيزك كدا خليني ادور
انا : انا مش عارف ابوك ليه نطر النطره دي وقرف اللي خلفونا بيك * وبسيبه وبرجع مكاني في الاوضه *
جورج : عايز ابررررره ، عايز ابره يااما هرتكب جريمه
انا : شوف في الرف اللي فوق علي اليمين ، اليمين ياجحش مش الشمال
جورج : *بيدور * فين
انا : جنب الكتاب الاحمر الكبير
جورج : فين ياعم مفيش حاجه * وبيمسك الكتاب * ايه الكتاب دا * وبينضفه * دا مكتوب عليه منجم العنتيل
انا : منجم ؟؟ كسم اللي كان بيديك عربي وانت صغير ، اسمه متحف يابن البقره
جورج : *بيفتح الكتاب * ايوا يطلع ايه دا يعني
انا : عايز تعرف ؟؟ اقفل الباب كويس وتعالى
جورج : ايه هتنيكني ؟
انا : هوريك الي عمر اهلك ماشافوه ، يالا اقفل الباب … بس استني لو حد عرف بالكتاب دا انا هنيكك بالعرض مش بالطول
جورج : *بيقفل الباب * انجز ياعم شوقتني اخلص
انا : هدي بقي اللمبه كدا وتعالي افرجك علي المتحف ….
الجزء الاول
( عمرو وبنت الاغنياء - ستريت )
@ElMokh
الاسم : عمرو مختار
السن : ٣٤
الوصف : لون البشره ابيض الطول ١٧٠سم الوزن ٦٥ك وزبره عادي مش هركليز
البطله ( مي ) : بيضه وطويله شعرها اسود نيييييك وتشوفها تبقي عايز تضربها علي طيزها من حلاوتها وبزازها علي الرايق
عمرو شاب مكافح مبيعملش حاجه غير انه يروح الشغل ويرجع بليل يقعد علي القهوه مع اصحابه او يشرب السجارتين ويخش ينام او يتفرج علي سكس شويه يقلب في النت وهكذا… وطبعا بالليل قاعد بيشوف المحن علي النت واللي بيحبوا في بعض وكوميكس عن السناجل وهو نفسه في حد يحتويه ومش لاقي وكل يوم قبل ماينام يتخيل فتاه احلامه الوهميه اللي نفسه فيها ويتخيل وهما متجوزين وهما بيحبوا بعض وبيتخانقو وبيزعلو لحد مايروح في النوم وهكذا …. لحد ما في يوم واحد صاحبه عرض عليه شغل في شركه ما بمرتب حلو ومجزي وراح فعلا قدم علي الوظيفه وانبهر من الشركه والناس اللي فيها والمستوي المختلف ، ولبس البنات هناك يجنن اللي ب جيبه واللي لابسه كات واللي عامله بيرسينج ( حلق في المناخير مثلا ) .. وبقي فاتح بقه منبهر ب ياديننننني كل دي اكساس ، بس رغم دا كله وهيجانه الا انه كان كاريزما يعني ميبانش عليه انه هيموت علي نسوان ولما بيتكلم مع الستات بيتكلم عادي ولا اكنهم شاغلين دماغه …. وفعلا اتقبل في الوظيفه واستلم الشغل وابتدي يتعرف علي الناس وعدي شهر واتنين وتلاته وكان بيسمع بس عن بنت صاحب الشركه بس لحد دلوقتي مشافهاش بس كان بيسمع حاجات عمره ماكان يتخيلها زي مثلا انها مره سافرت تتغدي في ايطاليا او تتعشي في النرويج ، الحاجات اللي بنسمعها دي في القصص بس ونتحسر علي حالنا زي البطل كدا ، المهم في يوم من ايام الشغل الروتيني وعمرو كان خلص شغله وروح البيت وبليل افتكر ان تاني يوم اجازه وانه نسي يعمل حاجات في الشغل وهيضطر يروح بكره مخصوص ،فقرر انه ينزل علي امل ان الشركه تكون لسا مفتوحه وياخد اللاب توب بتاع الشركه ويخلص الشغل وبكره ياجز براحته وفعلا نزل واشتري سندوتشين كبده في السكه يسد بيهم جوعه وقرب علي الشركه ودخل من الباب الرئيسي رايح علي باب المبني ، وكان بيغمس الساندوتش في الطحينه ولسا بيحط الساندوتش في بقه وبيرفع راسه لقي ٤ رجاله مقنعين لابسين اسود طالعين من الباب الازاز بتاع الشركه ، فضل متنح مش عارف يكمل الساندوتش ولا يرميه ولا يجري ولا يعمل ايه ففضل ثابت لحظات لحد مالاقاهم بيقربوا عليه وبيعدوا من جنبه وهو واقف مصدوم مشلول وقرب يشخ علي روحه ، وعدي ال ٤ مقنعين من جنبه عادي وهو مش عارف يعمل ايه وقطع تفكيره واحد مقنع خامس طالع من الباب واول ما المقنع شاف عمرو وقف اكنه اتخض وراح مقرب علي عمرو وخبطه بالمسدس علي راسه ……
صحي عمرو لقي نفسه علي السرير بهدومه بكل حاجه في اوضه شكلها نضيف نييييك وتليفزيون ٣ الاف بوصه وحاجه ثراء فاحش ، قام مخضوض واول حاجه بص عليها موبايله ومحفظته ملقهمش وقام بسرعه يفتح باب الاوضه لقاه بيتفتح عادي وابتدي يخرج براحه ويدور علي اي حد وايه المكان اللي هو فيه دا ، لقي نفسه في فيلا كبييييييره ومفيش اي حد فيها خالص ابتدي يتجرا وينادي علي اي حد مفيش حد سامعه ولا سامع حد بس شاف علي الترابيزه طفايه وفيها سجاير باين ان حد كان هنا ، وراح ناحيه المطبخ فتح التلاجه لقي اكل قعد ياكل بشراهه ويشرب مايه اكنه مكالش بقاله سنين ومستطعم الاكل ونضافته وحاسس انه اول مره يدوق الاكل دا ، ووهو بياكل سمع صوت هواء جامد جاي من برا ، اتسحب وطلع لحد مصدر الصوت وفتح ازاز البلكونه لقي نفسه برا الفيلا وقدامه سور فمشي ناحيه الشمال بيلف حوالين الفيلا لقي الناحيه التانيه شاطئ كبييييير وبحر مالوش اول من اخر وبيبص يمينه وشماله ملقاش اي حد ، قعد يجري يمين وشمال في الرمله والشمس بيدور علي اي حد وبيخش الفيلات اللي حواليه مفيش اي حاجه وكآن الناس كلها اختفت فقرر انه يرجع الفيلا تاني ولمح اثناء رجوعه خيال لشخص بيخش الفيلا اللي كان محبوس فيها وجري بسرعه لحد ماوصل للفيلا لقي الشخص دا كان واقف ومديله ضهره
عمرو : * وهو متوتر وبيتهته في الكلام * اااا اااانتي ميييين
مي : * بتلف توريله وشها * نمت كويس ؟
عمرو تنح وبلم اول ماهي لفت وشاف وشها وجسمها كانت لابسه بادي كات وشورت يادوب مغطي كسها بالعافيه وعامله شعرها ديل حصان ووشها يهيج المخصي وبزازها مشدوده شده حلوه اووووي وفخادها كيرفي ومظبوطه علي الشعره ولابسه في رجليها شبشب (سليبر ) وحاطه مانكير احمر مع بياض جسمها كان شكلها جامد نيييييك ، وفضل متنح وباصص لها وهي مبتسمه وبتتكلم بهدوء وفاق من سرحانه
عمرو : اااا اااايوا بس انتي مين وايه اللي جابني هنا وعايزه مني ايه
مي : نمت كويس ؟
عمرو : ااااااه
مي : متخافش لو عايزه اموتك كنت موتك من بدري ، انت بس حظك انك كنت في الوقت الغلط في المكان الغلط
عمرو : طب ااااا طب ااااا انا عايز ارجع بيتنا ومش هقول لحد علي حاجه واعتبريني مشفتش حاجه
مي : مالك بس خايف ليه *وبتعزم عليه بكاس فودكا * اشرب
عمرو : *بيبص للكاس ومتردد *
مي : اشرب متخافش مش حاطه فيه سم
عمرو : * بياخد الكاس وبيشرب شوت *
مي : بقي عايز ترجع بيتك وتسيب البحر والهوا الجمييييل دا والشاليه اللي عمرك ماتحلم تصيف فيه يوم واحد بس ، وترجع لشقتكو المعفنه في العشوائيات
عمرو : ايوا بس اااااا
مي : بس ايه اشرب اشرب واستمتع
عمرو : ماهو انا عايز افهم انا فين وانتو خاطفيني ليه وعايزين مني ايه
مي : هنعوز منك ايه ههههههههههههه ، طمعانين في فلوسك هههههههههه ، دا انت لقطه
عمرو : * ساكت وبيبتسم غصب عنه *
مي : بتعرف تنيك ؟؟
عمرو : *اتصدم وتنح *
مي : ايه اطرش مسمعتش
عمرو : يعني انا سمعت صح
مي : بتعرررف ت ن يييييي ك
عمرو : *بيبلع ريقه * اه اه
مي : اقلع
عمرو : *واقف متردد *
مي : *مشيت ناحيه البار وفتحت الدرج وطلعت مسدس ورجعتله * اقلع
عمرو : *بيرفع ايده مستسلم * حاضر حاضر
وبيبدآ عمرو يقلع هدومه كلها ماعادا البوكسر وهي باصه عليه وماسكاله المسدس وبتشاورله يقلع البوكسر وكان متردد بس قلع البوكسر وحط ايده علي زبه وهي كانت قاعده علي الكرسي رجل علي رجل بتتفرج عليه وهو بيقلع وطبعا كان زبه نايم من الخوف وواقف من الهيجان يعني عمال يقف وينام مش مستقر
مي : مداري زبك ليه ، ما انا شفته قبل كدا
عمرو : شفتيه ؟؟؟؟
مي : انت لو مكنش زبك حلو كنت خلصت عليك بس انا قلت استفاد منه ولو طلع شغال حلو هسيبك لو طلع فستك او اي كلام ف انت …..
عمرو : *بيبلع ريقه * هتموتوني ؟
مي : *بتشاورله علامه القطع * هقطعهولك
عمرو : *جسمه قشعر من الجمله واتخض *
مي : هههههههههه اجمد كدا ياوحش وخش استحمي وجهز نفسك علشان دا الاختبار يااما *بتغمزله وبتعض علي شفايفها * … يااما * بتشاورله هتقطعله بتاعه *
عمرو : بيهز راسه بخوف حاضر حاضر
دخل عمرو يستحمي وشامبوهات وجاكوزي ودنيا تانيه خالص ونسي الخطف والمصير اللي مستنيه ووقف قدام المرايه في الحمام بيلعب في شعره وبيرسم اشكال علي المرايه وبيشم في الشامبوهات ومندمج نييييييك وجسمه انتعش بعد الشاور اللي خده وابتدي يستعرض جسمه في المرايه وقطع استعراضه صوت مي من برا وهي بتستعجله ، ففاق وبص لزبه واتوسل اليه انه ميحرجوش النهارده ويقف جنبه ميتخلاش عنه ….. ولف الفوطه حوالين وسطه وهو كان جسمه مظبوط يعني مش عضلات اووي ولا رفيع اوووي زي اجسام الافارقه كدا بس علي مصري ، وطلع من الحمام كان بينادي عليها فردت عليه من اوضه النوم فمشي ورا الصوت لحد مادخل الاوضه ولقي قدامه ملكه جمال ، ست تقول للقمر قوم ياعرص دا مكاني ، لابسه قميص نوم شكله شيك وغالي نييييييك باين عليه ولونه اسود مع بياض جسمها كان حلو نييييييك وشامم ريحه البرفان بتاعها يجنن هيجته الريحه ، وهي كانت قاعده علي السرير رافعه القميص لبعد فخدها وتحتيه اندر فتله لونه اسود وعليه رسمه من عند الكس وقاعده علي جنبها بوضع اغراء ولابسه سلسله في رقبتها بدلايه صغيره وحاطه روج احمر خفيف ومانكير احمر في ايديها ورجلها وبتبصله باغراء وبتبص علي صدره وزبره وهي بتعض شفايفها وهو بلع ريقه من جمالها وحلاوتها وزبره طبعا وقف احترام للجمال دا والفوطه اترفعت معاه راح باصص علي زبره وبص عليها وحس بثقته في نفسه انه هيفرتك الشرموطه دي وراح قالع الفوطه ووقف يهز في زبره قدامها بيستعرض قوته وصلابته وهي بصت علي زبره وشهقت شهقه بدلع وشرمطه مع عض شفايفها وشاورتله بصباعها يقرب عليها ، راح مقرب عليها وزبره بقي جنب وشها وهي عدلت نفسها ومسكت زبره تقيسه وتشوف صلابته وقوته وراحت نزلت علي الارض علي ركبها بس حطت تحت ركبتها مخده وراحت ماسكه زبره شدته لتحت راح اتنطر لفوق وراحت تافه علي زبره وبقت بتدعكه ورفعت عينيها تبصله لفوق لقيته باصصلها وبيتاوه راحت هجمت علي بضانه بتشفطها وبتلحسها وايديها بتدعك زبره وبلسانها بيلحس في بضانه وفي زبره من تحت لفوق وتمصه شويه وتلحس شويه وراحت بلسانها تلحس حوالين زبره وتبوس شعر زبره وبطنه ونزلت علي زبره راحت واخداه في بقها بتمص بسرعه نييييك وايديها بتدعك في زبره بشرمطه ومعلمه اكنها بتحلبه مش بتمصه وهو كل لما يجي يحط ايده علي راسها او يمسكها من شعرها يزقها علي زبره تقوم ضاربه ايده ، وابتدي صوته يعلي ويتاوه من الهيجان وهي صوت نفسها وهي بتمص كان بيهيجه اكتر وبنت الشرموطه بتمص بطريقه بنت وسخه تهيج اجدعها فحل عايزاه يجيب لبنه وماسكه زبره من فوق لتحت شمال ويمين وتفرك بيضانه وتشفطها وتلحس وهو خلاص قرب يجيب وهي ابتدت تبلع ريقها وتحس بانه فحل نييييك لان المص والطريقه اللي بتمص بيها مفيش حد هيستحمل في ايديها ٣ دقايق ودي بقالها ٥ دقايق بتمص ولسا مجابش راحت بصاله بلبونه وبنظره انثي هاجت علي دكرها او بمعني اصح نتايه هايجه علي دكرها وقالتله " انت هتجيب امتي " …مردش عليها وراح زاقق راسها علي زبره تكمل مص والمره دي مقدرتش تضربه علي ايده وغمضت عينيها وغيرت طريقه المص بقت بتمصله زبره بحب وعشق بهيجان عليه مش علشان تهيجه ويجيب ، بقت بتمصله وهي لافه ايديها حوالين فخاده وبتزقه في بقها اكتر وتكح وتطلعه من بقها وهو مليان من تفافتها وتدخله تاني في بقها وهو راح مطلعه من بقها ومسكها من راسها رجعها لورا ومسك زبره يضرب عشره علي وشها
عمرو : افتحي بقك هجيبهم في بقك
مي : اهوووه
عمرو : الحسي الحسي بضاني وانا بجيبهم
مي : *بتشفط بضانه * هاتهم هات لبنك
عمرو : عايزاه فين يالبوه
مي : ااااااه علي وشي هاتهم علي وشي وفي بقي
عمرو : اااااااااااااه * وراح منزل لبنه علي وشها *
مي : *بتضحك وبتمسح اللبن من علي وشها وبتمصه * خلاص كدا ولا ايه
عمرو : *بيشدها تقوم تقف * خلاص ايه
مي : جبتهم خلاص
عمرو : * راح زاققها علي السرير وقعت علي ضهرها وفتح رجليها *
مي : اااااااااه هتعمل ايه
عمرو : هكيفك يامره
مي : *شهقت * احححححح هتعرف ؟
راح عمرو فاتح رجليها وابتدي يبوس في فخدها من جوا وبيحرك دقنه علي علي رجليها وهو بيبوس فخادها لحد ماوصل لكسها وابتدي يشمه من فوق الاندر ويلحسه لحسات خفيفه ويبوس حوالين كسها وراح عاضض كسها براحه من علي الاندر وهي اتنفضت من العضه وراح طالع بايسها في بطنها وبيبوس في كل حته لحد ماطلع لبزها وهي بصاله وهو بيبوسها برومانسيه وبيقفش بزازها بايده براحه وفجاه لقيته راح شاقق قميص النوم نصين وبزازها نطرت في وشه وهي شهقت نيييييك من الحركه دي وبصت عليه بلبونه بنت متناكه وشافت اسد قدامها هيفرتك اللبوه بتاعته وملحقتش تتكلم ولا تقوله براحه ولقيته راح نازل منقض علي بزازها بيمص ويرضع فيهم بنهم وهيجان ابن وسخه وبيفعص فيهم جامد وبيغير علي بزازها كل بز شويه يمصه اويرضعه وبصوابعه بيعصر حلمه البز التاني او بيقرصها من بزازها وكل لما هي تتاوه او تترجاه انه يبقي براحه كل لما هو يزيد في المص والشفط لبزازها وراح طالع علي شفايفها بشفايفه مكنش بيبوسها لا دا كان بيغتصب شفايفها بياكلها بيشدها ويمصمصها وهو ايده لسا علي بزازها بتعصر فيهم وهي بتتاوه بطريقه بنت شرموطه وكل لما تتاوه هو يزيد اكتر في اللي بيعمله وراح عاضدها بشفايفه من رقبتها عضه كبيره خلي جسمها يتنفض وتترعش تحت ايديه لدرجه انها خربشته من ضهره من كتر الهيجان اللي كانت فيه وراح قايم واقف وشدها من رجليها علي طرف السرير وفشخ رجليها علي الاخر رجل رافعها والتانيه ساند عليها وراح تافف علي كسها ودعكه بايده بسرعه وراح مخبط علي كسها كتييييير بايده وهي بتترعش وتشهق وكسها نضيف نييييك ، وراح مدخل راس زبره في كسها وطلعه ، ودخله وطلعه وكرر الحركه دي ٦ مرات وهي بصاله شرقانه مستنياه يدخله وراح موطي دعك كسها تاني بايديه بسرعه وراح لحسه كام لحسه ورا بعضه وتف علي زبره وراح راشقه مره واحده في كسها بس براحه لحد النص وطلعه ودخله وطلعه وفرشلها بزبره علي كسها وراح مدخله تاني لحد ما دخل بسهوله وابتدي ينيك بنص زبره بس في كسها وهو ماسك رجل من رجليها وشغال ينيك فيها ومستمتع نييييك بسخونه كسها وحلاوته اللي اول مره يدوق طعم النيك وحلاوه الكس
عمرو : اوووووف النيك دا حلو اووووي
مي : احححححح ايه الزبر دا
عمرو : عجبك
مي : ااااااه * وبتدعك بزازها من الهيجان * عجبني اييييييييه دا مكيفني اووووووي
عمرو : انا اول مره انيييييك
مي : استحاااااااااااااااله
عمرو : * بيقربها عليه اكتر * و**** اول مره
مي : كداب اححححح كداب انت شرمطتني
عمرو : انتي اللي شرموطه هايجه علي الازبار
مي : اووووووف ازبار الفحول اللي زيك بس ااااااه يادكري
عمرو : مالك يامره دا نص زبري بس
مي : كسم زبرك كسسسسسسسسسسمه انا كنت فاكره انك هتجيب بسرعه واحلبك علطول اححححح
عمرو : هههههه دا انا اللي هحلب نتايتي الشرقانه هخليكي تمشي مفشخه
مي : اااااااااااااه * وشهقت شهقه بنت متناكه * افشخني افشخ كسسسسمي
عمرو : بقي خطفاني يالبوه علشان تتناكي ماكنتي قلتيلي من غير خطف وكنت كيفتك
مي : اححححححححح ياريتني خطفتك من زمان
عمرو : بقي كنتي عايزه تقطعيهولي صح * وبيدعك كسها بايده بسرعه وهو بينيكها * هاااااااا ماتقولي هااااااا ساكته ليه
مي : * احححححححح وبتتنفض وبتحاول تشيل ايده من علي كسها * اااااااااااااه لالالالالللا انا غلطانه غلطانه ااااااه
عمرو : * راح مزود الدعك في كسها وهو بينيكها لحد مااترعشت واتنفضت وجابتهم وراح خبط لها علي كسها كتييييير * …. كل دا محن يالبوه
مي : *بتاخد نفسها بالعافيه * اااااااااااااااه كسم كدا انا تعبت ااااااه كسي كسي
عمرو : التاني بيطول يعني لسا قدامنا حبه حلوين
مي : خخخخخخخخخخ ااااااااه
عمرو : خطفتي كام واحد قبلي
مي : اححححححح ولا واحد دا انت اللي حظك ابن وسخه انك جيت ساعتها اااااه استني طلعه طلعه اعدله علشان اتعوج
عمرو : حظي ابن وسخه احا هو في اجمل من كدا حظ اني بنيك اجمل ست شوفتها واجمل كس اووووف * وراح رازع زبره جامد *
مي : اووووووووووووووف كمان كمان
عمرو : *راح مطلع زبره وبياخد نفسه *
مي : ايه وقفت ليه طلعته ليه
عمرو : هاخد نفسي ياشرموطه اهدي
مي : راحت نامت علي بطنها ومسكت زبره تمصه * همصهولك علشان يهدي شويه
عمرو : مصي بالراحه علشان انا قربت
مي : اممممممممم ماتجيب تاني وتالت ورابع وعاشر
عمرو : اوووووف * وبيلعبلها في شعرها وهي بتمص ونايمه علي بطنها * دا احنا مطولين بقي
مي : وانت وراك حاجه ؟
عمرو : ورايا طيز عايزه تتناك وتتفشخ
مي : *وقفت مص وبصتله * بجد عايز تنيك طيزي
عمرو : ومنيكهاش ليه هتقول لا يعني
مي : اصل كل اللي ببيشوف كسي بينسي طيزي خالص
عمرو : *راح مقربها من وشه وبايسها بوسه طويله وراح لافهها * يالا يالبوه فلقسي
مي : *بلبونه * عيوني يادكري *وراحت مفلقسه ورفعت طيزها لفوق اوووووي * اهيه قدامك نيكها وافشخها
عمرو : *بيفتح طيزها بايده وبيبص علي خرمها نضيف نييييييك بس غامق سيكا وهاج نيييك من شكله وهو بيقفل ويفتح وراح تافف عليه * خرمك ابن وسخه هايج
مي : شرقان علي زبرك
عمرو : اسلكه ولا سالك
مي : احشر زبرك علي طول عايزه اتوجع منه
عمرو : * راح ضاربها علي طيزها علي كل فرده كام ضربه * متناكه اوووووي
مي : ااااااااي لبوه زبرك اووووف
عمرو : * راح مدخله زبره في طيزها * احا دي ضيقه
مي : ما انا ااااااااه بقولك محدش بينيكني فيها
عمرو : احساس حلو نيييييييييك وهي ضيقه وبتقمط علي زبري كدا
مي : اااااااااه وحشني زبر الطيز اووووووي نيك نيييك * وبتشده من رجله عليها * دخله للاخرر
عمرو:اهوه يمره اهدي علشان متتعوريش ، مع ان شكلك صغيره علي الشرمطه دي كلها
مي : نييييك بس وهقولك
عمرو : * راح مدخله للاخر وابتدي ينيك فيها ويضربها علي طيازها * اووووووف انا في الجنه
مي : ااااااااه انت رافع حاجه
عمرو : لا
مي : يخربيتك انت بقالك كتير بتنيييييك انا تعبت
عمرو : انا قربت اجيب مش مستحمل طيزك وهيجانها ضيقه نيييييك بتشفط زبري
مي : اااااااه طب متجيبش جوا
عمرو : ليييه
مي : متجيبش بجد جوا هات برا
عمرو : مش قادر عايز احس بلبني بينزل من غير مااضرب عشره
مي : هجيبهوملك بايدي بس متجيبش في طيزي بجد بتكلم بجد اااااااه
عمرو : طيب طيب * وزود السرعه نييييك وراح مطلع زبره وهي لفت جسمها وخدته في بقها تمصه وتضربله عشره لحد ماجابهم علي وشها ولحسته * اووووووووووووف
مي : كسم لبنك دا تقيل انت ايه
عمرو : هههههه * وبياخد نفسه * احا النيك دا طلع فاجر
مي : انت بجد اول مره تنيك * وبتنام علي ضهرها وبتطلع سيجاره من الكومودينو * تاخد سيجاره
عمرو : اه اول مره بجد ، لا اخد نفسي الاول
مي : ههههههه معروفه cigarette after sex
عمرو : هاتي مش هقولك لا
مي : اتبسط؟؟
عمرو : اه وانتي
مي : اتبسط جداااااااااا ، تحب تروح ولا تفضل معايا
عمرو : انا عايز اعرف انتي خطفتيني ليه وانتي مين اصلا
مي : *بتشد نفس من السيجاره * انا بنت صاحب الشركه اللي انت شغال فيها
عمرو : * بيبرق * ايييييييه
مي : انا اسمي مي انا معرفتكش بنفسي ، ومتخافش انت اصلا ملكش دعوه باللي حصل انت جيت غلط
عمرو : انا فعلا كنت رايح الشركه اجيب لاب توب الشغل علشان نسيت شويه حاجات
مي : حظك الوحش زي ماقلتلك ، في بيني وبين بابا مشاكل فكنت بعلمه الادب وانت ظهرت فخدناك في السكه ولما كشفت علي بطاقتك وعرفت انك شغال في الشركه كنت هموتك وكدا كدا انت نكره محدش يعرفك ، مقصدش اهينك بس محدش هيسال عليك فاهمني
عمرو : اه فاهمك
مي : انت لما فقت شويه اول مره كنت بتخطرف بالكلام وبتقول عايز انيك عايز انيييك فجاتلي فكره اني اجربك وكدا كدا كنت هموتك
عمرو : *بيبلع ريقه *
مي : متخافش مش هموتك خلاص هههههههه
عمرو : وبعدين
مي : قلعتلك هدومك شفت زبرك لقيته مش بطال ، فخليت الرجاله تنقلك هنا ، وبس ياسيدي دي كل القصه
عمرو : يعني زبي اللي انقذني
مي : هههههههه لا هيجانك اللي انقذك …. ودولوقتي عندك الاختيار تحب تكمل فيلا ولبس حلو ونيييك وخمره ولا ترجع لل ٣٥٠٠ جنيه مرتب وميكروباصات وشحططه وتبص علي البنات وتضرب عشره عليهم
عمرو : اووووف دا انتي شيطانه
مي : *بتفتح رجليها وبتشاور علي كسها * انا عندي دا ههههههههههههه……تمت
انا : احا ياجورج انت بتعمل ايه
جورج : *ماسك الموبايل * قولي بس اسمها ايه اسمها مي ايه اللبوه دي
انا : وبعد ماتعرف اسمها يعني بكسمك هتنيكها
جورج : هدور عليها علي جوجل دي هيجتني نيييييك
انا : ياكسمي ياني
جورج : ياميكو بقي متبقاش كدا قولي بقي اسمها مي ايه
انا : اسمها مي ميمويه حلو كدا
جورج : دا انت بضان ، ايه دا مين دول اللي في الصفحه التانيه
انا: لا كسك احمر كفايه عليك كدا النهارده بكره ابقي احكيلك مين دول ، ويالا علشان خالتي بتنادي عليك وهتبضنا
جورج : طب قولي حاجه صغيره عنهم
انا : دا انت مطلاب ولحوح يالا
جورج : بليييييز
انا : بس ياخول ، دي ياسيدي تبقي ام دي يعني البطلتين دول ام وبنتها ودا ابنهم عرص عليهم و…..
جورج : وايه
انا : *بقفل الكتاب * هههههه عند امك ، بكره هقولك بجد
جورج : محارم هما محارم
انا : اه محارم وتعريص هديت
جورج : لا مهدتش طب نقوم نتغدي وترجع تقراهالي
انا : ياعم كسمك اقرالك ايه وانت قاعد في معرض الكتاب احا قوم يالا …….. انتهي الجزء الاول