قصيرة قصة نادر وبنت خالو وامها وصحبتها (1 مشاهد)

𝔸

𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸

عنتيل زائر
نادر عندو ٢١ و ريهام عندها ١٧ سنة بنت خلتو علاقتهم قوية مع بعض وبيحكلو لبعض كل اسررهم

نادر كان على طول بيهزر معها بايدو يعد يضربها ويقرصها من كل حتة الكلام دة لما كانت ريهام صغيرة لكن لما بقت ١٥ سنة جسمها اختلف صدرها كبر وادورت وبقت سكسي فشخ غير انها اصلان كيوت جدا وشعرها طويل

نادر كان ملاحظ كدة بس كان لما تعدي من جنبو يعد يضربها ظيزها بهزار من غير ما حد ياخد بالو

في شهر سبعة سفرت بنت خالتو ومامتها وبابها لمارينا ونادر سافر معاهم كان دائماً ابوها يتعامل معاه على إنّو عريس بنتو وراجل ثقة ومتربي معاهم ومن غير محد يقول كلو كان ملاحظ علاقتهم من وهما صغيرين ازاى نادر فعلا بحبها وبتخاف عليها من الهواء الطاير

ابو ريهام جالو ظروف شغل فنزل ولغى المصيف ومراتو نزلت معاة عشان كانت شكة فية ابو ريهام يلا يا ريهام مش هينفع نسيبك لوحدك

ريهام يا بابا انا نفسي اصيف وبعدين نادر معايا
ابو ريهام لنادر : خلي بالك عليها ومتنزلش البحر لوحدها ولا تلبس مايو
ريهام في سرها اوووووف أنا هاعد أنا ونادر لوحدها **** يستر
بعد ما اَهلها سافرو
نادر : ها هنعمل اة دلوقتى يا بت هننزل البحر ولة اة
ريهام: انزل لوحدك بابا عيزني انزل البحر بفستان !! الناس هتضحك علية وهيقولو علية بيئة
نادر : لفهاها وضربها ع طزها اما أنتى عيزه تنزلي بلبكيني
ريهام : لما نادر ضربها تنحت وساحت ،،متنضربنيش كدة بقا ..قالتلو مش لازم البكيني ممكن البس المايو البينك العادى

نادر فين دة
ريهام انت مشفتوش قبل كدة
نادر لا
اهوه
نادر : طب خشي البسية كدة وبعدين اشوفو
دخلت ريهام لبستو وهي بتورهولو زبو وقف صدرها باين من النص ومن الجنب
نادر : لا مينفعش تلبسية
ريهام : عشان خطرى يا ندور وحضنتو -زبو هاج اكتر
طب لفي كدة لما لفت المايو كان داخل فى طزها دخلت ادها وطلعتو
نادر لا خشي أقلعية مينفعش

تلفون ريهام رن

هاى يا ريري أنا رشا أنتي وصلتي مارينا
اة
طب متيجي يلا ع البحر
نادر مش موافق البس مايو
رشا : هاهاهاهاهاهاها هاتية يكلمني (رشا بنت شقية ونادر كان عايز يظبطها )

ندور متبقاش رخم وخلي ريري تجئ البحر
نادر بيقول فى سرة (يلا اروح اعوم مع رشا وشوف نظمها )
خلاص يا رشا أنا هاجي معاها
رشا أشطة يا نادر اشوفكم هناك

نادر :أنا موافق يا ريهام تنزلي بس هروح معالكي

ريهام مرسي يا ندور (في سرها أكيد عايز يشوف رشا وهية لبسة بكيني)

نادر :هاتي بوسة بقا
ريهام مووواة ع شفيفو راح حضنها وهية تنحت
نادر : يا ريهام هي رشا مصاحبة : كانت
طب قولي كانت بتتشقي مع صحبها
ريهام:اسكت يا نادر
نادر : أنا متأكد
ريهام ضحكت وقالتو مش قوي

رشا بقلها كتير مش مصاحبة وأول ما عرفت ان نادر جاي راحت لبست البكيني الابيض بتعها
الى بيبان منو حمتها لو وقفين وبيتربط بفتلة

اول ما تقبلو ريهام شافت رشا بلبكيني دة قالت في سرها شوف الشرموطة عيزة تاخد نادر وهي عرفة انو ابن خلتي وانا بحبو

نادر اول ما شفها بتاعو وقف ريهام خدت بالها

راحت ماسكة ايدو

هاي يا رشا اهلن يا ريهام ازيك يا نادر

نزلو كلهم البحر
رشا : اة يا ريري المايو الحلو دة وقربت عليها ومسكتها وصدرهم لمس بعض
مرسي
نادر بتاع وقف : أنتى البيكيني بتاعك حلو أوي يا رشا
واعد يبص ع صدرها الى كان طالع من البكيني
ريهام أديقت وفكت شعرها الى كانت رباطة بتوكة وقالت نادر ممكن تربطلي شعري
نادر وقف وراها رحت هيا رجعت علية وقربت منو بتاعو بقا لامس طزها هي كانت مبسوطة وحست ببتاعو ، رح لازق فيها
ريهام: اة يا نادر بتعلم اة
رشا أعدت تبص عليهم وهاجت حلمتها وقفو
نادر بص ع رشا وكان نفسو يمسك صدرها
هما التلاتة هيجنين بس محدش عارف يعمل حاجة
نادر : يلا بقا يا ريهام نرجع البيت ونشوفك بليل بقا يا رشا
ريهام : أوك يا ندورة يا حبيبي

ما رحو
ريهام : انت عينك منزلتك من ع جسم رشا
نادر : أنا لا خالص
ر: هي آحلة مني يعني
ن: لا انتي أحلة وقرب عليها وحصنها من ورأ وبسها
و: زقتة اولا بقا أنا زعلانة منك
نادر: في سرة آحا هي ريهام هيجانة (لما حضنها حلمتها وقفت في المايو)
ريهام تنحت علية بتقول في سرها الغبي دة مش حاسي بية
ريهام أنا دخلة استحمة
نادر : أوك يا ريري ومسكة من تحت بطها
ر: زقتو ودخلت تستحمة وهي بتستحمة اةةةةةة أنا تعبانة اووووووي بس أنا عيزة نادر يتجوزني مينفعش اعمل معاة حاجة اةة ةةةةة واعدت تمسك حلمتها وتدعك فى كسها اةةةةةة مش قدرة نفسي بجد يتجوزني وينام معاية اةةةةةةةة اةةةةةةة مش قدرة نفسي بقا نفسي ينكني لغاية مجبتهم وبعدين لما خرجت من الحمام لبست توب حملات من غير برا وصدرة كان باين منو وحلمتها لسة وقفين وهت شورت

نادر: اة يا بت الحلاوة دي
ر: اسكت أنا زعلانة منك
ن: أصلحك
ر: أزاي
ن: شدها نحيتو وهو كان لابس شورت من غير كلوت ومكنش لابس تيشرت
شدها وبسها من شفتها
ر: تنحت وقالتو بس بقا
ن: اعد يلحس بلسانه شفايفها
ر: مبسوطة ومش قدرة تقاوم عيب كدة يا نادر
ن: عيب اة أنا بحبك
ر: بجد
ن: بموت فيكي وعايز أتجوزيك وبدا يحضنها وأيدو تمسك ظهرها
ر: حضنتو وقلتلو وانا كمان يا نادر يا حبيبي
لما حضنتو صدرها خبط في صدور وزبو بقا ع كسها
نادر زنق ريهام في الحيط واعد يبوسها
ن: بحبيبك او ووي اةةةة
ر: وانا كمان
نادر بتاعو وقف اوووووي ريهام ساحت وبدأت تهيييج اووي
نادر حسس ع طيظها براحة
ر: عيب كدة بقا يا نادر
ن: أنا بحبك يا حياتي أنتى جسمك حلو اوووووي
ر اةةةةة يا نادر عيب كدة
ن: مسكة من تحت بطها وحاطت ايد ع طزها
ر: اةةة ممممممم
ن: اعد يبوس فيها ....تعالى نخش جوة
ر: لا لا لا
ن: يلا بقا يا بت اعد يزقها لحد مدخلها جوة ع السرير
ن: بص ع صدرها عامل زي الكمترة الطرية وحلماتها وقفييين جداً
ن: اة دة يا ريري بيشورها ع حلماتها
ر: اتكسفت وقلت طب وأنت اة دة شورتلو ع زبو
ن: تحبي تمسكية
ر: مردتش
ن: زقها ع السرير ونام عليها ورفعلها اديها لفوق زبو ع كسها بظبط
ر: اةةةةة عيب كدة
ن: أنا بحبك
ر: وانا كمان
ن: حاول يقلعها التوب
ر: لا لا لا كفاية كدة
ن: مسلكها صدرها من فوق التوب
ر: اةةةةة
ن بدء يلحسها من رقبتها
ر: بحبك يا ابن خالتى
ن: اعد يعضها من رقبتها وماسك بايدو صدرها ونايم علها
ن: بقلك يا روحي كلبشي عليا
ر: ازاى
ن: كدة تطلعي رجليكي ع ورأ رجلي
كدة زبو ع كسها اوووووي وهية لبسة هوت شورت قماش
ن: اعد يمسكلها صدرها ويروح ويجي عليها بزو ويفرشها
ر: اةةةة نادر بحبك اوووووي يا حبيبى
ن: بدء ينزل بلسانه ع فتحت صدرها وبيسرع حركت زبو ع كسها
ر: اةةةةةةة اةةةة
ن: لمس حلمتها من فوق التشيرت بلسانه وحلمتها وقفا اوووووي هتقطع التشرت
ر: اةةةةةةةةةةة مممممممممممم
ن: اعد يزق بايدو صدرها عايز يطلعو من التشيرت واعد يعضها من صدرهاا
ر: اةةةةةة مش قدرة كفاية كدة بليز عشان خطرى
ن: أنتى جميلة اووي ارفعي ايديك يا حبيبتى
ر: رفعتها من غير متسالو
ن: قلعها التشيرت
ر: صدرك حلو اوووووي عامل زى حتت كومترة وناعم زي الجلي مقاس البرا بتعها ٣٢ سي وجسمها ابيض بدء يحط طرف لسانو ع حلماتها وحلمتها وقفت جداً وكسها بال الشورت بتعها ع الاخر ونادر اعد يحك فيها فوق وتحت ع حسها وزنبورتها لحد ما هراها بدء يأكل بزاها
ر اةةةةةة نادر مش قدرة اةةةةةةة
ن: أنا كمان قربت اووووي
ن: بدء يسرع حركت زبو ع كسها ويعض حلمتها ويمسك صدرها التاني
ر اةةةةةةةةةة مش قدرة يا حبيبي
ن وانا كمان
ر اةةةةةةةةةةةة اةةةةةةةةةةةةةةةةةة اة اة اةة واعدت تبوس فيية وشورت اتبل خالص جبتهم
ن؛ شدلها الشورت بتعها
ر؛ لا يا نادر خليها لما نتجوز انا بتعتك بس بعد منتجوز
ن؛ قلع الشورت بتاعو وشافت بزووو طولة ٢٠ سنتى وتخين اول ما شفتو هاجت تاني وقلتلو
ر: ممكن امسكو
ن: وانا كمان همسك كسيك
ر؛ اعمل فيا كل حاجة بس عايز ابقا بنت ليك في ليلة الدخلة
مسكتهولو وهاجت اوووي
قلها تعااالي نعمل 69 واعدت تلحسهولو وهو اعد يأكل فى كسها بس من فوق الشورت ويدخل ايدو في طزها

ن: اةةةةة مش قادر أنا هجبهم مصهولي براحة
ن: اعد يأكل كسها ويعصرلها بزازها وبيحط صوباعو ف طزها بردو من فوق الشورت
ر: اةةةةةةةةةةةة براحة شوية متعضنيش كدة
ن: اةةةةةة أنا هجبهم
ر: وانا كمان اةةةةةةةةةةةةةةة اةةةةةةةةة اةةةةة اةة
ن: اااااااااااااع.
ر: بحبك اووووي
ن: وانا كمان

ونامو في حضن بعض
ونامو في حضن بعض واعدو يبوسو بعض

اما باة ابو ريهام عبد الرحمن كان عايز يخلص من مراتة عشان يعط هو كمان
عبد الرحمن : يا ليلي مينفعش نسيب الولاد لوحدهم مدة كبيرة لازم بكرة تسفرلهم وتطمئنني عليهم
ليلي لا نسافر سواً
عبد الرحمن طب والشغل !!!
ليلي كانت مخنوقة منو يعني هما لوحدهم وهي لبسالو أميص نوم يهيج الحصان بس هو مش معبرها
عبد الرحمن هتسفري بكرة سئلها تاني
عقلها شرد ااااااة لو اتناك في السفرية دي كيد هلاقي حد من صحابي القدام ليلي
عبد الرحمن يا ليلي اة النظم
حاضر يا حبيبي
هو ابتسم من السعادة وهي جواة أمل انها كمان تتناك جامد من صاحبها لو هو في الساحل
ليلي كلمت ريهام وصحيتهم من النوم
ر؛ آيوة يا ماما انتي جاية بكرة !!!!! أوك

شفت يا نادر ماما جاية بكرة

كل واحد نام في سرير لوحد وتاني يوم الصبح مامت ريهام جأت

ام ريهام ليلي ست حيحانة جوزها عالطول سيبها هي ٣٩ سنة اخر مرة جوزها نكها كانت من ٥ شهور بس هي سعات بتتصرف .....

ر؛ ماما ممكن اروح البحر انهردة مع نادر أوك يا ريهام

اول ما راحو البحر ريهام كانت فكرة ان نادر هيعد يلمسها في المية لكنة اول ما شاف رشا بردو مقربش لريهام

ر؛ مالك يا نادر
ن؛ عادي يا بنى مش لازم حد يلاحظ علينا حاجة
ن؛ ازيك يا رشا
رشا ؛ أزيكم
ن : كويسين
رشا مكتش حلوة اوووي عادية يعني بتعوض دة بشوية علوقية ومحن وشرمطة غير البيكيني الي لابساة تقريبا شفاف حلمتها وزنبورتها غير ان هية هجانة جداً لان صحبها كان بينكها وبقلها كتير هي البتريح نفسها بايدها

رشا: في سرها احححححح نادر شكل زبرو حلو فشخ نفسي ينكني بس ازاي !!! وريهام لزقلنا كدة
رشا: طول مهي اعدة تعوم معاهم عنية ع نادر وزبرو
ن؛ في سرة البت رشا لو مسكتها ع السرير هنكها لحد مماوتها وهي بتعوم جامبو جاب ايدو على طزها كدة بسرعة من غير مريهام تاخد بالها
رشا ضحكتلو بخباثة وعضت شفتها
وهما اعدين ع البحر فجائة سمعو صوت واحد بيقول ريهام ازيك

ر؛ احمد يا فيينك

احمد ١٩ سنة زميل ريهام ورشا في الجامعة بس هو معجب بريهام ورشا مبتسلطفوش هو واسيم عضلات ومنفض لرشا وكان ديما بيحاول يظبط ريهام ورشا كانت منفسنة منهم هما الاثنين

رشا اول ماشفتو قالت في سرها فرصة ريهام تنشغل مع احمد وانا أخد نادر

رشا : ما تعد معانا
احمد ؛ أوك
ر: أعرفك نادر ابن خالتى
احمد اهلن وسهلا
ن؛ اهلن اهلن
احمد ؛ أنتو مش هتنزلو البحر بقا
ن؛ لا إحنا لسة طلعين ههههههه
ن؛ أنا هروح أجيب سجائر تيجي معاية يا ريهام
ر؛ سجائر تاني لا أنا مش قادرة وبعدين المشوار بعيد
رشا ؛ تعالة أنا أجي معاك
وقامت رشا ونادر
احمد؛ ازيك يا ريري وحشتني يا جميل مرسي يا احمد
احمد؛ اول مرة يشوفها بالمايو عينو هتكلها وقال في سرو اووووووف البت مزة نيييك اة لو اعرف انكها
ريهام : مالك يا ابني بتبص علية جامد كدة لية
احمد: أصلك زي الأمر
ر: اتكسفت شوية وقالت بهزار ولة عشان لبسة مايو !!!!
احمد؛ لا البنات الي لبسين مايو كتير أنتى محمرة من الشمس وزي الامر في سرة قال ( آحا انتي موزة نيييك وبزازيك حلويين فشخ
ر: اتكسفت في سرها (معقول احمد عايز يصحبني اول مرة أشوف جسمو معضل فشخ صدرو كلو شعر سكسي اووووي) مرسي يا احمد

ر: طب يلا ننزل البحر
احمد؛يلا وهما نزلين احمد مسك ادها
ر؛ في سرها(اةةةةة أدية جمدة موت)
احمد: بقولك اة أنتى فى حاجة بينك وبين ابن خلتك
ر: لا ابن خالتي عادي
احمد : أوك
ريهام ملاحظة ان بتاعو واقف
احمد جة كدة وخبط زبو في طزها
ر: في سرها (اة دة مدفع خبط فيها اةةةةةةةةةةةةةةةة) وعملت نفسها مش وخدة بلها
وهما طلعين من المية زبو كان واقف فشخ عليها وهي مبسوطة فشخ
وهي بتجرى وهي طلعة اتكعبلت ووقعت ع رجليها
ر: اي رجلى وجعلني
احمد : وجعاكي اوووي
اة اة
احمد : طب أنا هشيليك لحد العربية واوصليك الشالية
ر: ماشى يا احمد (هي كانت قادرة تمشي بس لما قلها هشيلك خاصتا ان الناس اتلمو وشافو ان رجليها مجزوعة) اوك يا احمد
ر: ثواني يا احمد اكلم نادر وماما
ر آيوة يا نادر انت فيين
ن: آيوة يا ريهام أنا ملاقتش سجائر خالص فى القرية نزلت العجمى أجيب منها هاجي بعد ساعتين
ر: بس كلمني قبل ما تيجي عشان تعرف أذا كنت أنا فى البحر ولة الشالية
ر: آيوة يا ماما أنتى فيين
ليلي : آيوة يا ريهام أنا رحت عند وحدة صحبتي وهرجع اخر انهار وانا رجعة هكلميك

ليلي ام ريهام كلمت صحبتها فعلا وهي عرفة ومتاكدة انها مش في البيت عشان عينيها هتطلع ع ابن صحبتها ياسر (١٨ سنة يحب يتفرج ع سكس شفتو قبل كدة ماسك بتاعو ومن سعتها وهي تعبانة)
ليلي بتكلم صحبتها آيوة يا حبيبتي أجيلك أمتة -صحبتها أنا هوصل كمان ساعتين بس ياسر في البيت عشان لو جيتي بدري يفتلحك
ليلي راحت ع بيت صحبتها وضربت الجرس
ياسر: كان بيضرب ١٠ ع فيلم سكس قال احاااااا مين الرخم الى جاي دلوقتي قام فتح بالشورت وزبو واقف وأول ما فتح تانط ليلي
ليلي ؛ تانط في عينك يا قليل الادب وضحكت وحضنتو اكن يعني عادى لحد مصدرها لزق فية وبتاعو جة ع كسها
ياسر : في سرة احااااااااااا فشخ أكيد مش قصدها بس الفستان الي هي لبساة دة فشييخ لبسة فستان احمر صدرها تقريبا مقاسو ٤٠ البرا ابيض لما بترفع ايديها بشوفو صدرها باين حلو فشخ اكنها ٢٥ طول عمرا بقول ان طنط ليلي دة عمرها متكون صحبت أمي أبدا دي لازم تبقا صحبتي (اةةةة فتنازيا ) طزهاااا حا في الفستان دة آحا دنا شايف حدود الكلوت بتاعها آحا دا اسود دة ج استرج ولة سونج مش عارف بس بقا يأعم

ليلي : وقع منها مفتاحها واطت عشان تجبهم
ياسر :فى سرة احاااااااااااااااااااا طيزها ملفوفة نييييييييييك
ياسر عنك يا طنت وحك في طيزها
ليلي فى سرها الواد زبو واقف اةةةةةةةةةةةة) بردو طنت يا واد
ياسر : طب أنا اعمل اة مهو أنتى صحبت ماما بس أنتى أحلة من صحباتي البنات
ليلي : هههههههههههه مرسي
ياسر : فى سرة أنا لو اعت معاها ممكن أنيكها وتبقا مصيبة مش قادر اخش اضرب عشرة واهدة وبعدين اطلعلها
ياسر : عن ازنك يا ليلي -حلو كدة من غير طنت اهوه- أنا داخل الاوضة اعمل حاجة
ليلي : أكيد نت
ياسر ؛ هههههه اة
ليلي ؛ ماشى يا حبيبي (فى سرها )أكيد هيخش يتفرج ع سكس عيل خول أنا عيزاة يجبهم عليا
ياسر دخل الاوضة وفتح السكس ع الكمبيوتر وطلع زبو اعد يلعب فية
ليلى : استنت ٥ دقائق وداخل علية الوضة فجائة واحد من غير ماتخبط
ياسر كان ع السرير : لا ثانية واحد ودخل زبو بسرعة فى البنطلون ومن كتب الأحراج معرفتش يقفل السكس
ليلى ؛ اة دا يا ياسر افلام سكس
ياسر : متقليش بقا
ليلى ؛ متكملش أنا مش هقول لحد وبعدين اة الى انت مخابية دة
ياسر كان ماسك زبو
ليلى : عارفة بس بتصتعبط اة الى انت مخابية دا يا ياسر لا كلو الا المخدرات واعد توسع ايدو وعمالة تفتح البنطلون عشان تطلعلو زبو وهو مش قادر
ياسر : كفاية يا ليلى ارجوكي مش قادر
ليلى : أنا لازم أشوف اة دا
ياسر: مفيش حاجة دا جسمي
ليلي: كانت رمية نفسها علية وصدرها اعد يخبط فية ..لا يا كذاب
ياسر : عينية ع صدرها الى اعد يحك فيه ومش قادر كان ماسك بتاعو بايدة الاتنين بقا ماسكو بأيد وحدة والايد التانية بيعمل انو بيبعدها بيها بس هو اعد يمسكها من تحت بطها ويمسكلها صدرها براحة
ليلى: اى اى بس بردو هعرف انت مخبى اة
ياسر ساب ايدو التانية وبقا ماسك صدرها بايدة الاتنين
ليلى شات الشورت لقت زبو وافق فشخ تحت البوكسر أكيد مخبئ المخدرات تحت البوكسر
ياسر مبقاش حساس بنفسو وهو ماس صدرها بايدية الاتنين وبدء يضغط علي صدرها
ليلى : هيجانة اووووي وبدأت تشد البوكسر والعتهولو
ليلى وشها احمر مش من الكسوف من منظر زبو كببييير ٢٣ سنتى تقريبا وتخييين
ليلى : بصت لياسر وراحت ماسكة ايدو الى ع صدرها ياسر افتكرها اتكسفت وهتمشى رحت حطت ايدو فى صدرها من جوة الفستان ونزلت ع بتاعب بلسانه وباستو

ياسر : اة
ليلى : انت عملت سكس قبل كدة يا واد يا شقى
ياسر لا
ليلى نزلت ع زبو واعد تموصو براحة وهو ماسك صدرها قافش علية جامد
ياسر اةةةةة اححححححححح مش قادر هجبهم
ليلي: امسك صدري براحة شوية
ياسر نزلها الفستان فكي البرا يا ليلي ...فكتو بزازها بييييض وحلمتها حمر ولة كنها ٢٠ سنة (عشان الشرموطة حطة ع حلامتها روج ) مسكلها بزازها وهي نزلت تلحسو تانى وهي بالكلوت الأسود وهو عريان
ليلى اعدة تمصة اةةةة اةةةةة
ياسر هجبهم هجبهم احححححححححح مش قادر اخخخخ جبهم ع وشهاااا
ياسر اااااااااااااااااااا
ليلى في سرها آحا هو جبهم بسرعة كدة لية الخول دة دا ما نكنيش وقامت تخسل وشها وهي ايمة بتتمشي بالكلوت الأسود طزها تجنن اول مغسلت وشها لقت ياسر وراها لزق زبو في طزها وماسكلها بزازها وبيخدها ع السرير تاني
ياسر: أنا كان نفسي فيكي من زمان
ليلي : عرفة من ساعت ملمست صدرى آدام جوزي يا. حمار
ياسر : هو خد بالو!!!!!
لا مبيخدش بالو من حاجة
ياسر نيمة ع السرير ونام عليها
ليلى اهدء عشان متجبهمش تاني بسرعة أنا هعلمك فتحت رجلها زبو سقت ع كسها وكلبشت علية برجلها واعدت تبوسو وهو اعد يروح ويجي ع كسها
وبعدين قالتلو انزل الحس صدرى نزل وحط حلمتها فى بوئو ولحسها
ليلي اةةةةةةة وهو بيلحسها خدت ايدو وحطتها ع كسها اعد يدعكلها ف. كسها
وهي اةةةةةةةةةةة اةةةةةةةة يا ياسر ايو كدة دخل صوباعك براحة فية بدء يوسعلها الكلوت ويحط صوباعو براحة واحدة واحدة
ليلى اةةةةة اةةةةة
ياسر بداااا يعض حلمتها ويقرص بصوباعو المبلول ع حلمتها تانية
ليلى اةةةةةةةةةةةة احححححححح احححححححح اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةو اةةةةة
مش قدرة اةةةةةةةةةة مممممممممممم ليلى جبتهم وياسر لسا حاطط صوباعو
ليلى : براحة شوية ياسر مكمل اةةةة بتوجعني
ياسر نزل ع كلوت وقلعهولها
ليلى : انت يا حمار عايز تدخل من غير كوندم
ياسر : أنا معيش
ليلى : فتح الشنطة بتعتي وجيب منها
ليلى لبستو الكوندم ونام عليها فضل يحكو شوية من برة
ليلي حضناة وهو اعد يروح ويجي ع كسها
ليلى : نيكني دخلو
ياسر زقو
ليلى اةةةةة براحة يا حمار
ياسر كدة
ليلى اةةةةةةةة اةةةةةة
ياسر اعد يحطو فيها
ليلى : نيكني نيكني اةةةةةة اححححح ددخلو كلووووو اةةةةةة اةةةةة
ياسر رايح جاي اة اة
ليلى اةةةةةةة اةةةة
ياسر بتاعو طلع من كسها اتزحلق برا
ليلى استنى يا ياسر ورفعت رجليها قلتلو امسك رجلية بايدك ونيكني
الوضع دة خلة كل زبو في كسها
ليلى اةةةةةةة اةةةةةة اةةةة براحة شوية
ياسر مشسمعها بقا يدبو جامد في كسها وهي بزازها اعد تروح وتجي
ياسر اةةة اةةة اةة جبهم
ليلي اةةةةةةةةةةةةةة اةةةةةة نيكني نيكني أجمد نيكني يا واد نيكني اةةةةةةةةةة عيزاك تنكني اةةةةةةةةةةةةةةةةة اةةةةةةةةةةةةةةةةةة نيكني اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ةةةة اححححححححححححح اةةةةةةةةةةةةةةةة
وهديو شوية وبصتلو وضحكت اتبسط يا واد ياسر جداً
ليلي لبست هدومها بسرعة وكلمت ام ياسر وقالتها أنا مش هقدر أعدى عليكي انهردة

سعتها ريهام كانت في دنياة تانية خالص
هي مقلتش لمامتها ولة لنادر ان رجليها وجعاها
احمد شلها وهو شيلها زي البيبي هي بدات تهيج وهي حاسة بزبو في ظهرها
ر: عينك يا احمد متبصش
احمد: انتي آحلة بنت شفتها في حياتي
وهو بياعدها في العربية عمل نفسو هيرفعها المايو ولمس صدرها وحلمتها وقفت وبتاعو واقف
احمد في سرة( هي حلمتها وقفة فعلا ولة هما كبار )
ر: في سرها اةةةةةةةةةةةةةةة نفسي فيك وقالتلو أناس افتكرونا متجوزين وانتة شايلني
احمد: ياريت
ريهام: سكتت وبصتلو نظرة زهول
احمد : ريري أنتى عرفة ان أنا معجب بيكي من زمان
ر: ضحكت
احمد : سكت
ر: وانا كمان يا احمد ومعجبة بيك
وصولو الشالية واحمد شال ريهام وطلعها وهو شيلها ريهام في سرة احححححححححح أنا مش قدرة
ريهام خلاص يا احمد نزلنا ع الكنبة
احمد: لا لازم ع السرير عشان ترتاحى
وهو بيحطها ع السرير قرب منها وبسها
سكتت متكلمتش راح حط ايدو ف تحت بطها وبسها أجمد
ر: اة الى انت بتعملو دة يا قليل الادب وضربتو بالألم ع وشو
احمد عمل نفسو زعلان وماشي ريهام قامت من ع السرير بتجرد وراة
ر: استنى يا احمد خلاص أنا أسفة
احمد: أنا بحبك وانتى تعملي كدة
ر: منتا بردو زودتها خلاص بقا متزعلش وراحت بستو من خدو
راح زنها في الركن بعنف ولزق زبو في كسها بكل قوتو وصدرو ف بزازها واعد يبسها من بقها
احمد :ها هتعملي اة دلوقتي
ر: ابتدأت تهيج كفاية يا احمد بليز
احمد : أنا بحبك واعد يبسها ويمسكها من ظهرها وينزل ع طيزها
وبعدين شلها ونيمها ع السرير وفتحلها رجليها وهي مش قدرة تكلم
و: اةةةةة بليز كفاية كدة يا احمد
احمد بحبك اووووي ونفسا نتجوز
ر: وانا كمان
رجليها اتفتحت سينة ودخل جسمو جواها واعد يروح ويحك بتتاعو ع كسها ويبوس ويلحس في رقبتها وبعدين نزل على صدرها اعد ويلحسو وويبوسو
ر: اةةةةة كفاية كدة اةةةةةة
احمد مكمل وفكلها حملات المايو
ر: لا يا احمد مش هينفع
احمد عشان خطرى يا حبيبتى
ر: لا يا احمد
احمد مسك حلمتها الوقفيين من ع المايو واعد يمصلها حلمتها كتير
ر: اةةةةةة اةةةةةةةة
نزلها حملات المايو وشدلها المايو لحد بطنها
احمد سخن اوووي وقلع المايو بتاعو ولزق زبو ع كسها من فوق المايو وهى كلبشت برجلها ع ظهرو اعد يروووح ويجي ع كسها جامد ويمسك بزها بايدو ويعض حلمتها الى كانو وقفين جداً
ر: اةةةةةةةة مش قدرة يا حبيبي
احمد : بحبك اوووووووي
ر: كسها احمر ووشها احمر اكتر من كتر ما حك فيها اةةةةةةةةةةة اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة وجبتهم أعدت تحضونو وتبوس فية وهو هايج وعايز ينكها في كسها
شدلها المايو بسرعة بقيت عريانة وقرب ع كسها عشان يدخلو فيها
ر: لا يا حبيبي أنا بنت لما نتجوز اعمل فيا كل حاجة وحطت ايدها ع كسها
احمد حاول يشيل اديها معرفش راح قلبها ع ظهرها ودخلو في طيزها جامد
ر صارخت بصوت عالى اةةةةةةةةة بشويش دى اول مرة حد يعملى كدة
احمد؛ أسف يا حبيبتى وبدء ينكها من طيزها ومسكلها بزازها
ر: اةةةةةةة اةةةةةةةة
احمد اعد ينيك في طزها جامد وعرق
ر: اةةةةةة ا. ةةةةةةةةةةةة اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
احمد اة هجبهم اةةةةة اةةةةة
ر: اةةةةةةةةةة احححححححح جبتم اول ما حست بالبن احمد السخن فى طزها جبتهم
احمد : بحبك اوووووي
ر: وانا كمان
ريهام دخلت تستحمة بسرعة ونزلت مع احمد خرجو البحر تاني عشان محدش يشك فيها

اما نادر مكنش في العجمي بيجيب سجائر ولة حاجة كان بكل بساطة مع رشا في الشالية بتعها

وهما ريحين يجيبو السجائر
نادر : اخبار يا رشروشة
رشا : كويسة ....نادر هو أنتة وريهام بنكم حاجة
نادر بصلها جامد وحط ايدو ع وسطها وقلها لا بنت خالتي بس
رشا : ايدك يا شقي
نادر شال ايدو وهو بيشلها ضربها ع طيزها
رشا : اة يا نادر إحنا في الشارع وخدت ايدو مسكتو وسطها تانى
رشا : بقلك أنا عايزة أعدى ع الشالية أجيب منو حاجة قبل متروح تجيب السجائر
ن: بس مش هطلع عشان اهليك
رشا : أهلي مش موجودين خليك جدع وطلع
ن: في سرو أنا هينكك وش وقلها أوك وزبو بدء يقف عليها وهي. بزازها كلها تقريبا باينة

وهما طالعين ع السلم وهي طلعة قدامو بيبص ع طزها وبيلعب في بتاعو بصتلو
رشا : انت بتبص ع اة
ن: عليكي
رشا : أية يا عم دة
ن: هاها ههههههه
اول ما دخلو البيت رشا وطت تجيب حاجة من ع الارض وطزها كانت بارزة مغطيها بيكينى ابيض داخل نصو فى طزها رحت حطت ادها في طزها وطلعتو وبعدين أعدت مالت ع الرخامة بتاعت المطبخ راح نادر لزق في طزها البت كان جسمها نار طزها ملفوفة لفة جمدة اووووي كرفي اوي وبزازها مقاس ٣٦ سي وراح باسة من رقبتها
رشا:: اة يا نادر يا شقي
راح قلبها ونيمها ع بلاطت المطبخ ونام عليها واعد بيوسها
رشا ؛ اة اة اية انت تعملو دة يا مجنون
نادر اعد يبوسها ويمسك صدرها ويعصرو ويضغطلها ع كسها وبعدين فكلها بار البكيني واعد يمصلها في بزازها
رشا : اةةةةةةةة اةةةةةةةة
وبعدين رأحت شدتلو المايو بتاعو واعدت تلحسلو بتاعو

ن: اةةةة اةةةةة الحسي براحة واعد يمسكلها بزازها وبعدين لقاها قامت وخدتوا ع السرير وراحت قلعت الاندر كسها كان مبلول ونامت ع السرير وخدت ايدو حطتهالو علي بزازها نامو ع بعض واعد يحك في كسها من برة ويعض حلماتها
رشا اةةةةةةةةة مش قادرة نيكني يا نادر وراحت قلبت نفسها خدت زبو وحطتهولو فى طزها اعد ينيك فيها
رشا اةةةةةةة يا نادر نيكني أجمد نيكني نزل جواة طيزي
نادر بينكها جامد وبيشدلها شعرها وبيضربها بالالم واعد ينيك فيها
رشا اةةةةةةةةةةةة اةةةةةةةةةة مش قدرة
نادر جبهم جوة طزها رشا : اححححححححح اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة جابت هيا كمان لما نزل فيها اللبن السخن
اول ما طلع زبو من طزها لف وجة ع كسها هاج عليها ودخلو في كسها
نادر اححححححححححح كسيك دافى اوووي
رشا اةةةةةةة واعد ينكها وحط وجليها ع كتافو واعد ينيكها
رشا اةةةةةةة نيكني
نادر أنا بنيكك يا كلبة
رشا اةةةةةةةةة ونيكني اكتررررر
نادر أنا بنيكك يا وسخة
رشا نيكني اكتر بس اوعة تنزل جوة كسي نزل برة
نادر : أنا سيدك يا متناكة وبيضربها بالالم ويشد شعرها
رشا اةةةةةةةنيكني اكتر اةةةةةةةةة اححححححححححح وجبتهم
نادر أنا بنيكك يا شرموطة بنيكك بنيكك بنيكك اةةةةةة
وطلعو وجبهم براااااا

ونامو مع بعض شوية وريحو وبعدين نادر نزل راح لصحابة
ريهام راحت المول مع احمد

وليلي رجعت البيت ونامت من كتر التعب وصحيت مبسوطة

ليلى في عقلها اةةةةةةةة الواد ياسر دة نكني جامد اووووي يا سلام لو يجيلي تاني بليل

ودخلت تستحمة وسابت باب الحمام مردود

نادر هاج تاني وهو عند صاحبو: اما اكلم رشا وارحلها اعمل واحد كلم رشا مرتش علية احااااااا البت دي شرموطة ياترا تكون مع حد دلوقتي !!!!! اما اكلم ريهام وخلاص اهو ممكن نعمل شغل ع خفيف وخلاص كلمها بردو مردتش علية !!! احاااااا دي نامت ولة اة طب اروح واخدها فى العربية أجيب معاها

وروح البيت وفتح النور مفيش حد في غرفتها شاف غرفة خالتو ليلي مقفولة ونور مظلم وبيبص ع الحمام سمع الدش شغال وحد جواة بس مكنتش باينة من الستارة راح. وقال اخش معاها الحمام واجيب مع ريري حبيبتى ودخل وسك الباب عشان خالتو ليلي متعرفش وهو ميعرفش ان خالتو هي الى بتستحمة

واعد يبص عليها وليلي خدت بلها انو بيبص عليها اةةةةةةةةةةةةةةةةفي سرها الواد نادر يبص عليا لا لا اعقلي يا ليلي دة ابن اختيك بس الواد صغير وزي الواد ياسر احححححححححححح مش عرفة اعمل اةةةةةةةةةةةةةةة هو الواد دة هيبص عليا كتيييير كدة

بيبص عليها من ظهرها بيقول اة دة مال طزها كبرت كدة راح قلع ملط داخل عليها
-ليلي في سرها احااااااااااا الواد قلع ملط الواد دة عايز اة عايز ينكني !!!!!!!! دة انا خلتوة-
دخل عليها وحضنها من طزها وزبو واقف نيك رشقو بين رجليها

اةةةةةةةةةةة أتصرف ازاى دلوقتي

وراحت قالت :: اةة اةةة اة يا عبد الرحمن دة ريهام زمنة جاية (عبد الرحمن اسم جوزها) وسعتها كان نادر ماسك بزازها ولست بيقول بزازها كبرو ازاى كدة .................نادر آتكهرب احاااااااااااااا اتصرف ازاى دلوقتي مقدرش أقولها ان أنا كنت فكرها ريهام احاااا وفضل حضنها من طزها جامد اووووي حولت تلف كذا مرة معرفتش د

ليلي بتستعبط : سبني بقا يا عبودي
نادر : احاااااااااااااااااا فشخ

وراحت لفت اول ما لفت صوتت نادر وراحت ضرباة بآلام ع وشة : بتعمل اة معايا يا كلب انت
أنا أسف يا خالتو أنا .......
وهو اعد يبص ع صدرها وهي ضربتو الم تاني وهي بتضربو حكت بزها في صدرو زبو واقف واعد تضرب بالالم بعلوئية وهية بتهز بزازها كل شوية انت يا قليل الأدب ويا حيوان أنا خالتك بداء صوتها يضعف وهو مسك وسطها وهيا بقيت بتتضرب ع صدور لا عيب كدة يا نادر عيي ياناااااااوهو أعد يهيج اكتر رح زنقها فى الحائط بتاع الدش ورفعلها ايدها وسبتهملها جامد واعد يبسها ويلحسها ويلحسلها بزازها وهيا ساحت فشخخخخخخخخخخخخخخ اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة وهو لسة مش عارف يقول اة
ليلي : سييييييبني يا نادر يا ككاااااااالب بس كانت بتقولها بمحن وشرمطة اوووووووووي

وهو نادر اعد يغض في صدرها عمرو ما لحس صدر بالحجم دة ولزق زبو في كسها ولاحظ ان كسها مبلول منو مش من المية وملزق
ليلي أنا خالتك يا نادر
نادر مش عارف يتكلم من كتر مهو هيجان ومكسوف
وبعدين زق زبو في كسها
وهي هيجانة اوووووي اةةةةةة
نادر خدها ورفعها وركبها ع زبو واعد ينيك فيها
اةةةةة اةةةة اةةة يا نادر وهي مكلبشة علية رجلها وحضانة وبزازها اعدة تطلع وتنزل اةةةةةةةة
اةةةةةةة مش قدرة يا كلب بتنيك خالتك يا نادر
نادر: أنا كان نفسي فيكي من زمان يا لولة
 
C

cherifsalem

عنتيل زائر
ابداع
 
𝔸

𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸

عنتيل زائر
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل