الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
مايكل الساذج و بداية الجنس في مجتمع الاغنياء .. حتى الجزء الرابع
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="جدو سامى 🕊️ 𓁈" data-source="post: 48651"><p>________ كل فئة في المجتمع تختلف عن الأخرى.. الريف غير المدينة.. الطبقه الفقيرة غير الطبقه المتوسطة غير طبقة الاغنياء.. كل مناخ مختلف عن الاخر.. و لكن حكايات الجنس لا تنتهي خصوصا في مجتمعنا العربي.. الذي لا يعترف بقصص ملموسه و ينكرها.. مجتمع التحرر و الاغنياء به الكثير من قصص الجنس المختلفه. في قصتنا نروي خفايا هذا المجتمع مثلما روينا خفايا الريف.. كل بيئة تنعم بالجنس و تختلف الثقافات... و لكن اللغة الوحيده المشتركة هي الهوس الجنسي.. تعالوا معي ندخل احد مجتمعات الاغنياء في قصة مايكل.. ملحوظة : القصه بها انواع الجنس المختلفه في شكل مشاهد تعبر عن جزء مهم من ما يدور في خلف كواليس المشاهد الظاهرة لكل مجموعة... اسف على الإطالة ولكن هي مقدمه مهمه.... :99:</p><p>##(الجزء الأول) ##</p><p></p><p>في البداية اعرفكم بنفسي.. انا مايكل 22سنه.. من الجيزه. القاهره .. اتولدت في بيت مستوى اجتماعي مرتفع.. بابا شغال في الامارت مهندس و ماما عندها سنتر ملابس حريمي كبير في منطقه راقيه جدا و كمان سنتر تجميل (كوافير).....</p><p>عيلتي بالترتيب..</p><p>بابا سميح عنده 55 سنه.. دايما في الإمارات علشان شغله في شركة بترول..</p><p>ماما مارجريت عندها 45. دايما مشغوله في شغلها و بتسافر فرنسا دايما و بلاد كتير في اوروبا.</p><p>اختي مريم 25 سنه شغاله مع ماما في إدارة سنتر التجميل من وقت ما كانت في المدرسه..</p><p>انا مايكل صاحب الموضوع....في البدايه احنا عيلة متحرره جدا بحكم المستوى الاجتماعي..مامي دايما كانت تقول لازم تقعد في البيت. انا بخاف عليك من الصحاب النوتي و من الشارع.. معظم الوقت موجود في الفيلا.. حياتي مع سعدية الشغاله و الحارس بتاع الفيلا و السواق الخاص بتاعي انا و مريم.. و ماما معاها عربيتها الخاصه.</p><p>انا كنت ولد جميل جدا جدا بشكل ملفت طالع لمامي بالظبط. بشرتي بيضه جدا لدرجة ان ماما كانت بتتغزل في لون بشرتي البيضه مع الحمره اللي بتدي جمال اكتر. وكانت تقول المفروض كانت مريم تكون مايكل و مايكل يكون مكان مريم من جمالي و جمال جسمي.. علشان كدا كانت مامي بتخاف عليا جدا من الولاد و الشباب في ال كومباوند بتاعنا او في النادي.. جسمي بناتي جدا.. طيزي زي طيز مامي بالظبط في جمالها. هي كانت تقول كدا. مايكل كله انا. خصوصا التوته (طيزي)..شعري طويل وبلبس لبس ضيق جدا. حتى مره عجبني تيشرت بناتي عند مامي في السنتر و طلبته منها و هي وافقت بس بشرط مش البسه الا في البيت.. وانا وافقت.. كنت بروح الأول وانا صغير اقعد في السنتر مع مامي و كل الستات بتيجي و تبوسني و يتعاملوا معايا اني بنوته.. خصوصا طنط ماجي.. اللي دايما كانت بتقرب مني جدا و طلبت من ماما اروح عندها الفيلا اقعد معاها علشان هي مش مخلفه و جوزها مسافر. ومامي علشان تطمن عليا كانت بتخليني اروح دايما علشان هي و مريم مشغولين .. و من هنا تبدأ الحكايه..</p><p>ماجي عندها 38 سنه.. جسمها مليان شويه صغيره لكن طويله. جسمها قريب من جسم صافيناز.. شعرها طويل و لبسها على أعلى مستوى. هاي كلاس.. كانت صديقة لمامي و أهم زبونة عندها و جارتنا.... بدأت قصتي مع ماجي في سن البلوغ</p><p>ماجي اتصلت على مامي و طلبت اني اروح اقعد معاها في الفيلا يومين لان جوزها مسافر لسه و هي بتقلق اول كام يوم.</p><p>كنا في اجازة الصيف.. المهم مامي كلمت سامي السواق علشان يوديني عند طنط ماجي.. قابلتني و دخلت معاها كانت لابسه الروب و اخدت مني الشنطه بتاعتي اللي فيها اللبس اللي سعدية الشغاله جهزته.. انا بطبعي كسوفه قوي.. و معرفش اي حاجه غير اللي مامي توافق عليه. لان بابي قالي اسمع كلام مامي لأنها خايفه عليك و تعرف الكويس ليك.. المهم ماجي اخدتني من ايدي و طلعنا فوق أوضة النوم علشان احط لبسي و شنطتي و اغير لبسي.. قلعت هي الروب علشان كنا في الصيف و انا كمان ولد صغير.. و قالت تعال ادخلك الحمام تاخد شاور زي ما كانت سعدية تساعدني في الحمام بتاعي. قلتها اوكي يا طنط.. و خدنا اللبس اللي هغيره و دخلنا الحمام.* هي كانت لابسه قميص نوم فوق ركبتها و شفاف من الصدر والقميص مش بتلبس تحته برا هو ضيق جدا على الجسم.. كان جسمي طويل نوعا ما بالنسبة لسني و مليان شوية. زبي صغير.. طيزي اللي كانت مشكلة في حجمها و مشكله لما افكر اشتري لبس ليا... المهم ماجي جهزت الحمام و بدأت تقلعني لبسي و انا الحقيقه مكسوف لأني عارف الكلام اللي هي هتقوله و اللي سعديه بتقوله و اللي مامي بتقوله لما كانت بتساعدني في الحمام والشاور.. المهم قلعتني وبقيت عريان. ولقيتها بتصفر صفارة إعجاب. وتقولي ماما ليها حق تخاف عليك.. دا انت احلى من البنات يا ميكو.. اتكسفت و وشي احمر. وهي قربت مني و باست على خدودي و ماسكة وشي و بتقولي مكسوفه يا حلوه.. قلتها ابدا يا طنط.. قالتلي ما تقولش يا طنط.. احنا أصحاب و تقولي يا ماجي او ميجو.. اتفقنا.. قلتها اوكي يا ماجي اتفقنا.. المهم وقفت في البانيو الكبير. وهي فتحت الشاور و بدأت تحط شامبو على شعري.. و مسكت ليفه فايبر ودخلتها في ايدها و بدأت تغسل جسمي.. قلتها ماجي انا اليفه بتاعتي مش صعبه كدا. قالت اممم علشان دي للكبار.. انا اسفه يا بيبي.. و خلعت و بدأت تغسل بايدها.. بدأت تغسل في جسمي من قدام و تغسل صدري و تمسك فيه بايدها. و تقولي جسمك جميل يا ميكو اقولها ميرسي يا ماجي. بدأت تدعك حلمات صدري. ساعتها حسيت احساس غريب ايديها سحر.. غير ايد سعديه خالص. غمضت عنيا و حسيت بمتعه غريبه و رعشة في جسمي من مسك صدري البارز و حلمات صدري اللي بدأت في انها تكون بارزه.. قالت مالك يا ميكو.. صعبه يا بيبي. قلتها لا حلوه.. نزلت ايديها التانيه على بطني و بدأت تغسل فيها.. مع الشامبو اللي مغرق جسمي.. في الوقت دا كان البانيو الكبير اتملي مايه. وهي قاعده على طرف البانيو. القميص بتاعها اتبل من المايه. قفلت المايه و قالت يووووه.. غرفت بعد ما كنت اخدت الشاور بتاعي.. قلتلها ممكن تاخدي شاور تاني و بلاش تزعلي و انا اسف اني كنت سبب.. مسكتني من خدودي و قالت اسف ليه يا حبيبي. انا مبسوطه انك معايا. انا متضايقه اني قلت للشغاله انها تجيب سباك قبل ما تاخد اجازه يظبط صرف البانيو. مش مشكله يا ميكو.. انا هاخد شاور معاك.. بس عايزين نتفق اتفاق.. قلتها اوكي ماجي. قالت احنا أصحاب دلوقتي.. يبقا كل حاجه بينا سر. نلعب نهزر نسهر. كل حاجه بينا سر. و انا هخليك مبسوط و هعرفك حاجات جديده كتير.. بس انت توعدني.. لان ماما لو عرفت مش هتخليك تيجي هنا تاني و ممكن تمنعك من كل حاجه. قلتها اوكي لا ماجي.. انا مامي اصلا مش بشوفها الا الصبح بدري او. باليل متأخر و بتكون دايما مشغوله.. مش بتتكلم معايا كتير..</p><p>خدتني في حضنها و قالت خلاص احنا أسرارنا لبعض. انا كمان زيك مش فيه حد معايا ولا بيسمع مني. افتكرت ان جسمي عليه شامبو.. ضحكت و قالت كله باظ دلوقتي.. لف وشك علشان اقلع و لفيت وشي و قامت قلعت القميص و الاندر و نزلت في المايه.. مش ظاهر غير صدرها و وشها.. قالت لف.. لفيت.. خدتني بين رجليها علشان تكمل غسيل. المهم غسلت بطني و نزلت على زبي الصغير. و قالت جميل خالص يا ميكو و قعدت تغسل فيه و اول مره حد يلمس المكان دا عندي. شعور غريب. رعشة في جسمي كله.. حسيته بدا يقف زي ما بشوفه وانا صاحي من النوم. قعدت تلعب فيه جامد و تقولي هو عمل ليه كدا. تعرف يا ميكو.. قلتلها لا يا ماجي.. قالت علشان مبسوط. مش انت مبسوط دلوقتي و لا ابطل.. قلتها لا مبسوط من الحركه دي. قالت دا جميل خالص. َ كان باين عليه صغير و هو نايم.. قعدت تلعب فيه. و تلعب في بيضاتي.. و انا مستمتع قوي. وبدأت اقول اااه.. حلو خالص.. المهم قالت كفايه لف اغسل ضهرك. هي قعدت لما لفيت على جنب البانيو. وقعدت تغسل ضهري و تنزل لتحت و صلت لطيزي. قالت التوته عندك جميلة قوي يا ميكو.. قلتلها اه طالع لمامي. هي بتقول كدا َ سعدية كمان بتقول طيزك حلوه يا ميكو َ بس مكنتش اعرف معناها.. الا لما فهمتني.. قعدت تغسل في ضهري و نزلت على طيزي. بدأت تغسل بايدها الاتنين.. و تمسكها جامد. فتحت رجليا علشان تدخل رجليها بينهم و شدتني عليها بيضاتي بقت فوق فخذها وهي بتغسل جامد. قالت اقعد يا ميكو على رجلي و وطي قدام علشان اغسل كويس. وطيت خالص و انا قاعد على رجلها. وهي بدأت تحط ايدها بين الفلقتين و تدعك قوي. احساس متعود عليه مع سعديه لما تغسل طيزي. رعشة في جسمي و حاسس بحاجه حلوه مسكت الشامبو و حطت على صوابعها وبدأت تلعب في فتحة طيزي.. نفس حركة سعديه بس احسن كتير.. بدأت استمتع خالص..* بدا جسمي يسيب.. بدأت تدخل صباعها الصغير.. اااااه بيوجع يا طنط.. قالت سيب نفسك و مش تشد طيزك و انت مش تتوجع. انا بنضف طيزك كويس. دخلت صباعها كله وبدأت تلفه جوا طيزي.. ااااه. زبي وقف خالص.. وهي شدت ضهري عليها و حضنت جسمي على جسمها و صباعها في طيزي بيلف كأنه بيلف في دايرة. جسمي لمس صدرها المشدود.. وقعدت تحرك صدرها وتحكه جامد في ضهري.. رفعت دراعي ولفت دراعها و بدأت تلعب في زبي و انا هموت من المتعه.. سعديه عمرها ما عملت معايا كل دا.. بدأت تزيد من لعبها في زبي وصبعها في طيزي.. وجسمي على بزازها الكبيره.. الرعشة زادت قوي.. اول مره اوصل للمرحله دي. طيزي شدت جامد علل صباعها و زبي بدا يترعش قوي.. حسيت اني عايز اعمل حمام.. قلتها هعمل حمام يا طنط. قالت اعمل.. اااااه.. ارتعشت جامد و زبي بدا ينزل لبن.. بدل حمام المايه. نزل لبن ابيض.. انا اتخضيت و خفت.. قلتلها طنط ماجي.. ايه دا. ضحكت وهي ورا ودني.. وقالت مكنتش اعرف انك بلغت يا قطتي انتي.. قمت و لفيت قدامها و لأول مره اشوف كس حد غير ماما* و مريم لما كانت ماما بتخلي سعدية تدخلنا الشاور مع بعض.. كس ماجي وهي قاعده على طرف البانيو و بتغسل فيه.. كسها جميل قوي.. لقيتني ببص عليه و مركز جدا في تفاصيله..شالت ايديها من عليه و فتحت رجليها خالص.. و شدتني عليها.. وقفلت رجليها قالت انت طبعا مش فاهم ايه اللي نزل... قلتها لا... قالت مش تساعدني الأول في الشاور و بعدين لما نخلص.. هنخرج* و افهمك كل حاجه.. بس زي ما اتفقنا. كل* حاجه سر بينا.. لأننا ايه... قلتها أصحاب يا ميجو.. قالت شاطر.. يلا بقا ساعد صاحبتك زي ما ساعدتك.. قلتها اعمل ايه. شدت ايدي و حطيتها على بزازها و قالت اغسلي يلا. زي ما عملت ليك اعملي.. بدأت امسك بزازها كل واحد لوحده و امسك الشامبو و ادعك فيه و هي مغمضه و تقولي اكتر يا ميكو. وانا أشد اكتر. عجبني جدا بزها طري جدا و مشدود وشكله كيوت خالص. بدأت تغمض عنيها وتقول آآآآآآه.. كمان يا حبيبي.. مسكت حلمة بزها. كبيره. اكبر من مريم و مامي.. بدأت امسك فيها و تنشد من ايدي علشان الصابون. و بزها كله بترج قدامي.. حسيت بمتعة لذيذه قوي.. وبدأت اغسل بطنها بالصابون بتاع الشامبو اللي نازل. نزلت لتحت و وقفت. مكسوف انزل لتحت لقيتها صوتها بيتقطع وتقولي اغسل لماجي تحت يا ميكو و نضف كويس زي ما نضفتك.. نزلت براحه وايدي بترتعش.. وصلت لأول كسها.. وهي عنيها اتغيرت و صوتها بيطلع ااااه.. نزلت اكتر.. شهقت شهقة مش هنساها لدرجة اني خفت و شيلت ايدي.. فتحت عنيها و مسكت ايدي و قالت ميكو كمل تنضيف و مش توقف. انا بدأت اخد راحتي و بدأت اغسل كسها بالصابون و ادعك بسرعة و هي بتقول كمان.. اااااه.. كمان يا ميكو.. ومسكت ايدي و حطيتها على مكان عرفت بعد كدا انه (زنبور) و قالت ادعك هنا.. وهي بتفتح رجليها اكتر و صوتها بيعلي اكتر... آآآآآآه كمان يا ميكو يا حبيبي.. ابسط طنط ماجي زي ما بسطتك.. آآآآآآه.. امممممممم و تمسك شفايفها بسنانها.. اووووووه ياه.. اووووووه جود... مسكت ايدي وطلعت صباعين و قالت اغسل لمجاي من جوا. و دخلتهم جوا كسها.. سخن قوي.. طري جدا.. احساس من المتعة مش يتوصف.. قالت دخل و طلع.. بدأت ادخل و اطلع سرعة اكتر.. شهقت شهقة اكبر.. و تتااوه اااااه جود.. جود مان... آآآآآآه... اكتر ميكو.. شوية و قالت كفايه غسيل هنا. و مالت على طرف البانيو و طيزها ليا.. و قالت اغسل التوته لماجي يا ميكو.. شكل طيز ماجي تحفة فنية.. بشرتها برونزي.. و طيزها كبيره.. و لما مالت فتحت و كسها و طيزها ظهروا و انا لقيت زبي وقف تاني.. أحاسيس اول مره أشعر بيها.. ببص و بدقق في كل تفاصيل الطيز الجميله دي. ولقيت ماجي متعصبه. بتقول ميكو يلا بسرعة َ حطيت ايدي على طيزها ادعك فيها و اغسل فيها.. وهي تقولي اكتر.. امسك أصعب.. بدأت امسك بأيدي الاتنين و و احط ايدي بين الجبلين دول. شهقت تاني.. قالت ميكو بسرعة اعمل زي مع عملت معاك.. حطيت صباعي على فتحة طيزها. وبدأت ادعك زي ما عملت معايا.. وهي تقول آآآآآآه.. اوي.. كمان ميكو.. انت ممتاز.. دخل صباعك و نضف من جوا عند ماجي.. بدأت ادخل صباعي.. دخل بسهوله مع الصابون... زبي وقف جدا وبدأ يخبط في فخذها.. لفت راسها لورا وشافته واقف و هي بتتنهد و تقول اححححح..</p><p>.. قالت ميكو.. ممكن تعملي حاجه.. قلتلها حاضر يا طنط.. قالت علشان الصابون يوصل جوا اكتر لازم حاجه اكبر من صباعك. علشان انا طيزي تعبانه من جوا.. قلتها اعمل ايه.. قالت دخل بتاعك دا جوا طنط ماجي علشان تعبانه. قلتلها ازاي. قالت اقف ورايا.. و حط بتاعك على الفتحة. وانا هقولك تعمل ايه. نفذت كلامها و فعلا حطيت بتاعي على فتحة طيزها الجميلة. و هي مسكت زبي من ورا وقالت اضغط يا ميكو.. ضغط و بدأت ترجع بطيزها و تطلع و تقولي اضغط وهي ماسكه زبي.. لغاية ما دخل جوا طيزها وبدأت تقولي اضغط اكتر ميكو.. وهي ترجع اكتر.. اتحرك اكتر مبكر ورا وقدام.. كانك بتلعب ضغط. و بدأت افهم اللعبة الجميله دي و بدأت انيك ماجي.. وبدأت أسرع و اسرع. و ماجي بتصرخ و تقولي كمل. كمل.. آآآآآآه..... لااااااااا.. اوعي توقف... اااااه.. جاني نفس الاحساس اني عايز اعمل حمام. وجسمي كله بيترعش.. قالتها طنط هعمل حمام حاسس. قالت مش حمام يا ميكو... اعمل.. و بدأت اقرب* و اتحرك جامد. و مره واحده عملت نفس اللي حصل اول مره.. بس جوا طيزها و انا مش شايف.. خرجت زبي و اللبن نازل وراه.. ماجي بتحزق و تنزل اللبن.. آآآآآآه... مش قادر أقف على رجلي.. نزلت على ركبي و سندت ضهري على جنب البانيو و ماجي قامت تاخد الشاور و انا بعدها و خرجنا.... في اوضه النوم لبست لبسي و ماجي لبست قميص بس زي عدمه. لنص طيزها و نص بزازها طلع لان القميص ضيق.. المهم نزلنا الريسبشن و عملت اكل لينا و قعدنا نتعشى.. كانت حوريه قاعده بتاكل.. قلتلها عايز افهم يا طنط ماجي.. انا ايه اللي نزل من هنا. و شاورت تحت.. ضحكت بصوت عالي. وقالت دا لبن.. قلتها لبن ازاي من هنا. انا كدا تعبان.. قالت لا يا ميكو.. انت كدا بقيت راجل و بالغ.. قلتها يعني ايه. قالت يعني تقدر تتجوز و تخلف ولاد.. اللبن دا اللي بيدخل هنا. و شاورت على كسها.. ويجيب البيبي.. و العملية دي اسمها سكس. يعني بابا و ماما علشان يخلفوك عملوا كدا. بابا دخل دا في كس ماما و نزل اللبن زي بتاعك جواها و هي حملت فيك.. قلتلها يعني انتي كدا هتجيبي بيبي مني.. ضحكت وقالت لا. اللبن* لازم ينزل هنا.. جوا... واللي بابا بيعمله دا اسمه بينيك ماما... اووووووه.. افتكرت... سمعت الكلمه دي قبل كدا في البيت.. قالت ازاي يا ميكو.. قلتلها.. اونكل ميلاد صاحب ماما. كان بيدي ماما حقنه في الاوضة و سمعتها بتقوله نيك قوي.. و بتقول اااااااااه... انا فكرت ان الحقنه صعبه. بس يا طنط.. اونكل ميلاد كان عايز يخلف من ماما ليه؟... ضحكت وقالت معقوله يا مارجريت تعملي كدا يا وسخه.. من غير ما تقولي.. طيب. .. وقالت يا ميكو مش لازم علشان تخلف.. ممكن علشان تنبسط زيننا كدا انا وانت.. قلتلها يعني ممكن اللبن بنزل جوازو مش تخلف.. قالت اه.. ممكن تاخد حبوب.. اممممم.. فعلا كانت بتاخد الحبوب قبل اونكل ما يجي و تقولي اونكل هيديني باقي العلاج.. حقنه....المهم خلصنا اكل و قالتلي كل حاجه بينا سر علشان انا هخليك مبسوط دايما. قلنها حاضر.. طلعنا الاوضه و قالت هفزجك على حاجات تفهمك.. و شغلت موقع سكس وتفهمني الأنواع.. و جابت فيلم وحده بتنيك ولد.. انا فتحت بوقي.. وقلت ايه دا يا طنط.. قالت عجبك.. قلتها ازاي طنط عندها زي دا و شاورت على زبي.. قالت دول برا مصر و ليهم زب جميل زيك كدا يا مايكل. الولد نايم و الست دي مدخله زبها في طيز الولد.. وهو عمال يقول اووووه ياي.. فاك وهي بتضربه بحاجه على التوته بتاعته. وبعدين وقفت و هو نزل يحط زبها في بوقه زي ? المصاصه. قلتلها يييع.. ازاي يحط في بوقه مكان البي بي.. قالت مفيش بي بي دلوقتي يا ميكو.. استنى وشوف.. شويه و الست نزلت في بوقه لبن و خرجت زبها ونزلت على وشه و هو بيطلع اللبن على لسانه و يدخله و يبلع اللبن. وانا فاتح بوقي. قلتلها هو اللبن دا ينفع يتشرب زي لبن سعديه يا طنط.. قالت انت شربت لبن سعديه.. قلتلها اه كانت بتشرب البيبي و قالت تشرب يا ميكو بس متقولش لماما. انا كنت عايز اجرب..شربت.. بس كان لبن قليل خالص و مش حبيت طعمه.. حبيت ابعد قالت متشربش. بس مص زي ?.. وخلتني امص ليها كتير و هي كانت مغمضه زيك و انا بلعب عندك هنا. وببص لقيتها قلعت الاندر و قاعده تلعب في كسها.. ومعاها ازازه زي البرفن بتحط منها سائل على كسها... اتكسفت.. قالت و انبسطت من مص صدر سعديه يا ميكو.. قلتها حقيقي اااه.. ناعم و طري و هي صدرها جميل زيك يا طنط.. ضحكت وقالت عجبك.. قلتها قوي.. وقامت قالعة القميص كله و بقت عريانه و قالت اهو يا سيدي.. اتفرج براحتك.. قلنها ميرسي يا طنط. قالت اقلع بقا علشان انا مش افضل مكسوفه منك.. قلعت لبسي و فضلنا عريانين.. ونمنا على بطننا قدام الشاشه و هي غيرت الفيلم.. جابت راجل كبير و نايم فوق ولد صغير.. قلتلها دي مصارعه يباني انا عارفها .. ضحكت ضحكه كبيره.. وقالت مصارعة ايه يا ولد.. مين قالك كدا.. قلتها السواق بتاعي.. فرجني عليها و دايما كنا بنلعبها بس هو بيكسبني. و ينام فوقي كدا.. قلتله مرا نلعبها من غير ما نقلع لان ماما قالت لو حد قالك تقلع لبسك قدامه متعملش كدا.. بس هو قالي ان دا مينفعش و الكلام ده سر و ماما مش بتيجي الا متأخر.. وكمان علشان بتاعه كان ساعات بيوجعني و بينزل حاجه على التوته بس هو بيمسحها و يشطف ليا علشان ماما مش تعرف.. بس بحبها قوي.. فتحت بوقها.. مستغربه على كل الكلام اللي بقوله.. قالت الكلب دا بيلعب في طيزك يا اهبل و بينزل لبنه. قلتها مشوفتش لاني كنت نايم على بطني و لما بيكسبني لازم يقلعني و ينزل الحاجه دي علشان يبقا كسب. مره خلاني اكسبه و نام هو و انا عملت زيه بس مش نزلت حاجه وقالي يبقا انت مش كسبت. وكمان بتاعي كان بيتشوك لان عنده شعر كتير في التوته بتاعته.. لقيتها بتقولي الكلب ذا كان بينيكك زي عمو دا.. وكملت الفديو بس لقيت عمو دا مدخل زبه في طيز الولد و الولد مبسوط و بعدين نزل لبنه عليه و قعد يدخل صباعه جوا. انا حسيت جسمي مش طبيعي وزبي وقف. حسيت اني عايز كدا. لقيت ماجي بتحط من الازازه على طيزي وعلى فتحتها و وتلعب فيا. وبتدخل صباعها بصت ليا قالت مبسوط قلتلها ااه قوي. قالت دوق كدا الجيل دا وحطت على صباعها حته و حطته عند بوقي لقيته زي الفراوله. جميل قوي.. قامت هي. وقعدت على رجليا من تحت و قالت انا هعملك حاجه تبسطك بس هتعمل اللي اقولك عليه من غير ما تقرف. قلتها اوكي. قعدت تدخل صباعها جوا و تقولي سيب أعصابك خالص. وبدأت تزود السرعة انا كنت مغمض عيوني و مبسوط قوي.. زبي وقف.. قالت ارفع طيزك يا ميكو و اقعد زي الدوج.. عملت دوجي بوزيشن زي ما عرفت اسمه بعد كدا وهي نزلت بوس في طيزي الجميله و ولقيتها دخلت على فتحة طيزي و بدأت تبوس فيها بعد ما مسحت بكلينكس.. اووووه.. احساس روعة.. بدأت أقرب ااااه.. غصب عني و عنيي مغمضه وهي طلعت لسانها و بدأت تلحس طيزي زي الايس كريم وأيدها بتلعب في زبي. جسمي بيرتعش من المتعة.. شويه وقالت يلا مش عايز تبوس بزاز ماجي ولا سعديه احلى مني.. قلتلها انتي اجمل منها و من مامي.. مامي صدرها مش كبير زيك كدا و بيكون نازل لتحت مش زي بتاعك كدا انتي و سعديه... قالت انت شوفته فين يا شقى. قلتها و ماما بتغير الدريس وبعدين انا كنت بنام معاها لما بكون خايف ساعات... رجعت بضهرها وركنته على السرير وبدأت تلف صباعها حوالين الحلمات زي ما عرفت اسمها بعد كدا انا قمت وزبي قدامي و من غير ما تقول انا اترميت على صدرها لقيت مفيش لبن سألتها قالت لاني مش خلفت يا ميكو.. يلا. بدأت ابوس و امص و امسك صدرها و هي تحط من السائل بتاعها على صدرها وتقولي الحس كله. وهي بدأت تدخل في الحاله الجميله و ايديها تلف حوالين راسي و تضغطوتضغط زي سعديه على بزازها و تقول اااااه.. كمان يا ميكو.. انا محرومه.. يااااااه... كمان.. وهي مدت ايدها و مسكت زبي وبدأت تلعب فيه.. شويه وقالت ايه رايك يا ميكو اعملك زي الولد اللي كان حاطط زب طنط في بوقه و انت تعمل معايا هنا.. استغربت.. قلتها انا هعمل هنا ازاي.. قالت زي ما انا لحست ليك طيزك انت تلحس كسي و طيزي.. وانا همص زبك الجميل دا. قلتلها اوكي يا طنط ماجي. قامت فتحت كسها و حطت عليه وقالت يلا. قلتلها بس اوعي تعملي بي بي.... ضحكت وقالت متخفش.. انت اللي غاسله يا ميكو بايدك.. نزلت تحت وبدأت اتفرج على كسها.. ناعم و احمر وجميل جدا.. احلى من كس سعديه و مريم اختي.. الاتنين عندهم شعر في كسهم.. بدأت اشم فيه. ريحتها جميلة.. قلتلها ليه يا طنط مش عندك شعر هنا.. و سعدية و مريم و ماما عندهم.. قالت ما انا ميكو عندي.. بس انا بشيله.. علشان يبقا حلو و جميل وانت تلعب فيه براحتك.. كسها حلو قوي بس انا مش عارف اعمل ايه.. هي فهمت.. قالت استنى.. غيرت الفيلم وجابت واحد بيلحس لواحده كسها. بس كان فيه شعر من فوق وكس ماجي احلى من كس الست في الفيلم. بدأت اتفرج و زبي وقف على الفيلم. الولد بياكل كسها.. بيلحس و يدخل لسانه و يشد كس الست في بوقه.. انا هجت خالص. لقيت ماجي ورا بتنده ليا و تقولي يلا يا ميكو تعبت.. بتحط ايدها على لسانها و تدعك كسها.. شكل كسها بيلمع. وحسيت اني نفسي فيه. يا ترى طعمه ايه.. اكيد حلو. قربت منها و نزلت لكسها و مش محتاج تقولي يلا.. بدأت ابوس المكان دا اللي دايما بستغرب انه مختلف عني لما كنت بشوف كس سعديه و مريم و ماما.. بدأت اطلع لساني و ادوق طعمه َ. طعمه غريب بس لذيذ.. بدأ القلق يروح مني و بدأت الرغبه تحل مكانه. بدأت اطلع لساني و اتعود على كس ماجي اللي اي راجل بتمنى بس يشوفه.. كس شابه في أواخر التلاتين.. بدأت افتح بلساني الكنز. امص شفايف كسها و اطلع بلساني على رأس كسها. الجزء اللي بين الشفايف بارز وبدأت ادخله في بوقي و العب بلساني فيه. ماجي مسكت راسي تضغط على كسها.. اااااه.. كماان يا ميكو.. ممتاز.. اااااه... اوووه جود... اخخخخ.. و يتحرك جسمها علشان كسها يلزق في وشي.. اااااه.. ايه كل السائل دا.. جسمها بيتلوي تحتي. وانا جسمي كله سخن.. بدأت ادخل لساني... ااااااه. كمان ميكو.. اااااه.. ماجي بتحبك.. اااااه.. كمان علشان خاطري... اسرع... ااااااه.. وانا بدخل لساني و اخرج ادخل و اخرج.. رفعت راسي و مسكت وشي و باستني في شفايفي و بتدخل لسانها جوا.. وانا بدأت اقلدها. ماجي جميله اي حد يحب يقرب منها... قالت يلا.. زي ما عملت لك في التونه بتاعتك.. قولتها اوكي.. لفت و خدت وضع الدوج.. وانا جيت من وراها وبدأت اعمل زيها. طيزها جميله قوي.. بدأت ابوس في كل حته. الحس كل مكان. وهي تحرك طيزها الكبيره علشان وشي يدخل في النص.. فعلا رجعت بطيزها لورا و انا بلحس لقيت لساني في وسط طيزها.. بدأت الحس من تحت لفوق و وصلت للخرم لحست خرمها وبدأت الف لساني حوالين الخرم... قالتلي دخل صباعك في كسي. دخلت صباعي وبدأت الحس خرمها قوي وهي ماسكه المخده بسنانها وبتقول كمان يا ميكو يا جميل... آآآآآآه... يااااااه... أووووه.... شويه وقالت كفايه يا ميكو.. بصراحه طعم طيزها عاجبني جدا.. ومش عايز اسيبها.. زعقت. و رفعت طيزها.. وقالت ميكو.. تسمع كلامي اول ما اقول.. انا خفت.. ورجعت ورا.. هي حست اني خفت... قامت واخده راسي بين بزازها.. و ضحكت وقالت انا بهزر معاكي يا ميكو يا حلوه.. انتي كلبتي الجميله.. انا كنت عايزه اعملك زي ما وعدتك.. خلتني أقف.. وهي نزلت قدام زبي.. و مسكته و بتبوس فيه بوس متقطع في كل مكان.. و نزلت لبيضاتي تحطهم في بوقها.. يااااااااه احساس جميل.. وزبي الصغير فوق وشها.. وهي تحته.. كانت متهوره في لحس كل حته تحت.. بدأت تدخل رأسه و تلعب بلسانها فيه.. اااااه... وتمص كتير.. تدخل وتطلع.. تدخله كله جوا بوقها.. قلتها ااااااااه. حاسس اني هعمل لبن يا طنط ماجي.. وقفت وقالت لا استنى.... وبعدت عن زبي.. وقالت افرجك عال حاجه.. وغيرت الفيلم وجابت لقطه.. و شاب بيدخل زبه في كس ست قلتها ايه دا يا طنط.. قالت كدا بينيك طنط اللي في الفديو... ايه رايك تعمل زيه.. قلتها ماشي.. ضحكت وقالت انت كل حاجه ماشي.. اتكسفت.. قالت انت عايز تدخل بتاعك فين.. و شاورت على كسها و طيزها.. احترت.. الاتنين احلى من بعض.. شافتني مكسوف.. قالت انا عايزه هنا. و شاورت على كسها.. و نامت على ضهرها و قالت تعال و بتفتح كسها.. وانا رحت زي المجنون عايز اجرب.. وبدأت أقعد بين رجليها.. و احط زبي على كسها و مش عارف ادخل فين.. هي مسكت زبي البرئ الساذج.. و بدأت تحطه على فتحة كسها بين الشفايف. وتقولي دخل يلا.. وبدأت ادخل في كسها.. وبدأت ادخل في وسط كسها و مايه كسها اللي بتساعد زبي يوصل لآخر حته فيه.. احساس مختلف... وهي بدأت تغمض و تمسك بزازها و تلف رجليها حوالين ضهري و تضغط على كسها بتمسك بزها و ترفعه ناحيه شفايفها تبوسه و انا بدأت اتعود واتحرك بسرعه. وهي غمضت عنيها و بتعصر بزازها... و تطلع أصوات هاديه ااااه و بدأت اسرع اكتر و اضغط قوي و الصوت يعلي آآآآآآه... نيك يا ميكو.. ااااااااه اسرع يا ميكو... ااااااااه نيك ماجي.. ااااااااه.. اووووووه... اخخخخ.. كمان يا ميكو.. وبدأت تضغط على ضهري اكتر.. آآآآآآه و كسها بقا غرقان و انا فهمت خلاص ان دا مش بي بي.. اااااه.. انا رفعت راسي من المتعه.. ااااااااه.. بدأت تضغط جدا. ااااااااه. يلا يا ميكو اعمل لبن جوا.. ااااااااه.... انا خلاص حسيت بالرعشة.. وبدأت انزل لبن جوا.. ااااااااه.. و هي تعصر في جسمي عليها.. مسكت ضهري و ترفع كسها لفوق.. وعرفت انها بترتعش.. صوتها عالي.. يااااااااه.. ااااااااااه... ااااااااه.. و اترعشت رعشة قويه.. و رجليها نزلت و انا نايم فوق صدرها مش قادر اتحرك.. نمت فوقها و زبي خرج من كسها.. و جسمنا فوق بعض.. شوية فتحت عنيها.. وابتسمت.. وقالت.. ميكو.. انت من انهاردة.. حبيبي.. و خدتني في حضنها و باست شفايفي بوسه طويله.. و نمت جمبها على السرير.. وهي رفعت رجليها لفوق... استغربت.. قالت علشان اللبن يدخل جوا بطن طنط يا ميكو.... شوية و قمنا.. اخدنا شاور و رجعنا نمنا للصبح.......</p><p>نكمل قصتنا في الجزء الثاني ?</p><p></p><p>الجزء الثاني ? ? ? ? ? ?</p><p>نفتكر اخر حاجه</p><p>نمت فوقها و زبي خرج من كسها.. و جسمنا فوق بعض.. شوية فتحت عنيها.. وابتسمت.. وقالت.. ميكو.. انت من انهاردة.. حبيبي.. و خدتني في حضنها و باست شفايفي بوسه طويله.. و نمت جمبها على السرير.. وهي رفعت رجليها لفوق... استغربت.. قالت علشان اللبن يدخل جوا بطن طنط يا ميكو.... شوية و قمنا.. اخدنا شاور و رجعنا نمنا.......</p><p>صحينا الصبح.. و لقيت ماجي بتصحيني و تقولي قوم يا مايكل.. مامي عايزه تطمن عليك.. و بتديني الفون</p><p>مامي : عامل ايه يا ميكو.. طمني عليك</p><p>انا : كويس يا مامي انتي عامله ايه و اخبار مريم ايه و كوكو (الكلب بتاعي اللولو)</p><p>مامي : كويسين يا حبيبي.. طنط ماجي مبسوطه انك قاعد معاها.. هتقعد معاها انهاردة و ابعتلك سامي يرجعك الصبح</p><p>انا : اوكي يا مامي.. باي</p><p>مامي : باي يا ميكو.. متزعلش طنط ماجي</p><p>قفلت السكه و ماجي لقيتها مبتسمه و بتبوسني على خدي و بتقولي قوم يا شقى علشان تفطر..</p><p>كانت لابسه قميص جديد. بس القميص دا انا شفته مع مريم قبل كدا.. استغربت.. قلتلها القميص دا بتاع مريم..</p><p>ارتبكت و قالت لا.. ممكن يكون زي بتاعها. قالت لا . انا عارفه كويس..</p><p>قالت.. اااه انا أخدته منها و هرجعه..</p><p>قلتها طب ليه كذبتي عليا الأول.. انا كدا ممكن مش اصدقك تاني.. اللي بيكدب مره. ممكن يكدب كتير..</p><p>اتحرجت مني.. وقالت انا غلطانه.. بس الحقيقه ان مريم شافته عندي هنا و قالت محتاجه البسه و أتصور بيه.. لاني جيباه من فرنسا...و مش موجود زيه..</p><p>قلتها مريم مش كانت بتصور بيه.. دي كانت مع صاحبتها في الاوضة و شوفتها خارجه رايحه الحمام بيه.. واستغربت انها لابسه قميص زي بتوع مامي مع صاحبتها.</p><p>طنط ماجي انا عايز افهم كل حاجه.. وانتي قلتي اننا أصحاب و مش هنقول أسرار بعض....</p><p>قالت انا هفهمك كل حاجه.. بس اوعي تقول لحد.. اصل ممكن مامي تقاطعني و مش تيجي عندي انت كمان و يحصل مشكلة كبيره..</p><p>قلتلها انا قلتلك مش هقول لحد.* وانا مش بكدب على فكرة..</p><p>خدتني من ايدي.. و نزلنا فطرنا.. وشربنا نسكافيه</p><p>وقعدنا نتكلم..</p><p>ماجي : بص انا فهمتك ان السواق اللي بيعمله دا اسمه بينيك فيك.. دي اول حاجه.. زي الفديو اللي وريته ليك بتاع الراجل الكبير و الولد الصغير.. دا اسمه شذوذ.. يعني ولاد او رجاله بينيكوا بعض. بس مش بيحصل حمل فيه..</p><p>تاني موضوع.. مامي و عمو ميلاد صاحبنا.. دا برضو بينيك مامي لأنهم عايزين بيتبسطوا..</p><p>انا : وليه ينيكها ما بابا المفروض يعمل كدا واللي بتعمله دا المفروض غلط..</p><p>ماجي : قالت بابا مش موجود و حتى وهو موجود دايما مشغول و مهمل مع مامي و بيقولها دايما انه تعبان وهي ست و عايزه تتناك وتنبسط فعملت كدا مع عمو ميلاد صاحبنا علشان يكون الموضوع سر</p><p>إنما بالنسبه لمريم و صاحبتها.. تعال وانا افرجك على حاجه..</p><p>وطلعنا فوق. ودخلنا الأوضة. فتحت الشاشه و شغلت فيلم.. بنتين مع بعض... انا فتحت بوقي.. و استغربت.. قلتها دا ايه..</p><p>قالت دا سكس بين البنات وبعض.. زي الولاد مع بعض.. و مريم بتعمل كدا مع مارينا صاحبتها.. فهمت..</p><p>انا مزهول من كل اللي بعرفه.. انا ازاي كدا.... انا ليه مش فاهم حاجة... انا لازم اعرف كل حاجه.. انا مينفعش اكون كدا.</p><p>ماجي : فيه ايه يا ميكو... اوعي تكون زعلت ولا هتقول لحد حاجه..</p><p>انا : لا ابدا.. مش زعلان.. بس متضايق اني مش عارف كل دا.</p><p>ضحكت وقالت انت كنت صغير يا ميكو.. مينفعش كنت تعرف كل دا الا لما تكبر.. على العموم أنت كدا بقيت راجل.. و اول ما نكت. نكت ماجي يا سيدي..</p><p>قعدنا نضحك و نتفرج... قلتها و انتي بتحبي سكس البنات دا يا ماجي.. ضحكت... وقالت انت عايز تعرف كل حاجه من اول يوم.. قلتها اه بصراحه.. كفايه اللي فات..</p><p>قالت اه بحبه قوي.. خصوصا مع مريم.. بس اوعي تقول لحد..</p><p>انصدمت و بدأت أشوف ماجي بشكل تاني.. ماجي عاهرة كبيره. بتحب اكتر الصغيرين.. بتحركها رغبتها الجنسيه بدون حساب في محيط المعارف المحدوده علشان المستوى الاجتماعي و السمعه.. ومامي نفس الكلام.. و اكيد فيه حاجات كتير مش اعرفها.... فوقت على صوت ماجي بتقولي.. رحت فين يا ميكو..</p><p>قلتها معاكي.. بس مش مستوعب كل دا.. انا كنت اهبل كدا.. قعدت تضحك و تقولي ولا اهبل ولا حاجه. كل الحكايه ان كل حاجه ليها وقتها....</p><p>انا : قلتها و مريم برضو بتحب الولاد ولا البنات بس.. و مامي بتحب السكس مع الولاد بس ولا مع البنات كمان..</p><p>ماجي : مريم بتحب كله و مامي بتحب كله و انت شكلك بتحب كله و حطت ايدها على طيزي.. وضحكت..</p><p>ضحكت و قلتها وانتي كمان بتحبي كله..</p><p>قالت بالظبط كدا... شكلك عايز تتفرج على ماجي.. قلتلها هتفرج عليها ازاي.. قالت ثواني.. و غيرت الفيلم و فتحت بروفايل مكتوب عليه برايفت.. وفيه فديوهات كتير.. و فتحت فديو... اوووووف.. ماجي مع مريم عاملين فديو مع بعض.. انا فتحت بوقي مصدوم.. ماجي عريانه و مريم عريانه و حاضنين بعض و بيبصوا للكاميرا.. و بدأوا يعملوا سكس مع بعض.. بوس و كل واحده تمص بز التانيه و ناموا عكس بعض فوق بعض يلحسوا كس بعض.. مريم هايجه قوي و ماجي لفت و نزلت تلحس كسها و قلبتها وخليتها في وضع الدوج و بدأت تلحس كسها و طيزها اللي فيها شعر خفيف بني.. و مريم بتقول اااااه.. كمان يا متناكة.. انصدمت من الألفاظ بينهم.. الحسي يا شرموطة.. الحسي.. و ماجي تقولها بس يا هايجه.. ما انا بلحس اهو.. انتي اللي طيزك اتعودت على زب عماد يا وسخه.. انصدمت اكتر.. مريم بتتناك من عماد ابن طنط ماريان.. بصيت لماجي.. ولقيتها بتضحك.. رجعت للفديو و مريم بتقولها زبه حلو يا ماجي مش عايزه تجربيه.. ماجي قالتها لا انا عايزه اجرب مايكل.. انصدمت.. و بصيت ليها.. يعني انتي كنتي مخططه.. ضحكت وقالت طبعا.. رجعت للفديو..مريم بتقولها. اااه زبه حلو يا ماجي.. شوفته واقف و خارج من البوكسر وهو نايم.. كنت هنط عليه.. و ضحكوا و كملت بعبصه ولحس في طيز ماجي.. و ماجي رفعت راسها لفوق و قالت ااااه ااااه ااااه ادعكي كسي يا ماجي.. اااااه.. ااااه و جسمها شد مره واحده و قالتها هيجوا هيجوا آآآآآآه... ااااه احح خخخخخ و اترمت على السرير.. قامت ماجي لفت قدامها و حطت كسها قدام وش مريم وقالتها ريحيني يا متناكة يلا.. قالتها ثواني اخد نفسي.. شوية و قامت مسكت بزاز ماجي تعصر فيهم و تمص حلمات بزازها وكانها راجل هايج.. وتشد الحلمة في بوقها و تسيبها و ماجي تقولها اااااه كمان يا بت.. اااااه... نزلت على كس ماجي تلحس فيه كأنها بتاكل فيه و ماجي تمسك راسها كأنها عايزه تدخله جوا كسها و تقول اااااه.. مش بتكيف غير من لسانك يا بت اااااه كمان اااااه... كمان اااااه اوووف.. دخلي لسانك يا مريم ااااه كمان... ااااه... مريم تقولها لفي يا شرموطه اشوف طيزك أوسع ولا طيزي.. و اشوف ميلاد مظبط ولا ايه.. اوبا وميلاد بينيك ماجي كمان.. مش بعيد تكون هي اللي ورا كل دا... لفت طيزها و مريم دخلت بوشها في وسط طيزها و تضرب بيدها عليها.. وماجي تصرخ.. و قعدت تلحس و لقيت ماجي بتطلع من تحت المخده حاجه غريبه طويله و زي الزب كدا وقالتها خدي. نيكي بقا. و اديتها الجل.. مريم حطت الجيل و قالتها عرفتي انك انتي اللي واسعه يا متناكة. مش مكفيكي صوابعي و لساني. و قامت مدخله الحاجه دي في طيزها و بدأت تنيك فيها اااااه.. ايوا كدا ااااه... انا واسعه ااااه.. نيكي بقا.. ااااه.. اااه شوية وقالت حطي في كسي بقا.. قالتلها ازاي يا وسخه من طيزك لكسك.. قالت انا غاسله كويس يا بت خلصي. وقامت مدخله البتاع دا في كسها.. اااااه.. ااااه كمان يا مريم... كمان... اااااه و ارتعش جسمها و نزلت شهوتها و اترمت على السرير.. و الاتين بصوا للكاميرا و عملوا باي باي.. استغربت هما ليه بيصورا.. سألتها.. قالت بصراحه.. انا بحب كدا.. و على فكره كل اللي بيني وبينك هنا او في الحمام متصور.. بس بعد كدا انت هتكون عارف.. قلتها بتعملي ايه بالفيديوهات دي.. قالت ولا حاجه.. بكسب منها فلوس كتير.. ببيع الفديوهات دي بس بخفي الوش و بقطع الإسماء اللي بتتقال بصفاره... انصدمت.. قلتها و مريم عارفه.. قالت مريم بتاخد نصيبها.. واحنا متفقين.. الحاجات دي ببيعها على الديب ويب.. بكسب كتير جدا....</p><p>بصت لقيت زبي واقف.. قالت ايه.. انت هجت على مين.. عجبتك مريم في السكس. قلتها اه قوي..</p><p>قالت ايه رايك اخليك تعمل معاها سكس. قلتها ازاي. وافق وسيب الباقي عليا. قلتها بس هي هترفض علشان انا اخوها. قالت ملكش دعوه.. قلتها موافق..</p><p>طلعت التليفون و كلمت مريم.. قالتها مريوم عامله ايه.. عايزه اقولك على حاجه. وفتحت الاسبيكر.. قالتها قولي..</p><p>قالتها مايكل دخل الجروب.. مريم رد عليها و قالتها ازاي اكيد بتهزري.. مش معقول.. قالتها بجد و عرفته كل حاجه. مريم انصدمت و قالتها ازاي تعملي كدا.. قالتها بس ملكيش دعوه. دا كمان عجبه الفديو بتاعنا و انتي عجبتيه وعلى فكره هو سامعك ناو.. مريم سكتت.. ماجي قالتلي سمعها صوتك يا ميكو علشان تصدق.. اتكلمت و قلتلها مريم انا مع ماجي دلوقتي.. انتي عامله ايه يا ميمو.. ردت وقالت كويسه يا ميكو.. هو فيه ايه.. قلتها ولا حاجه.. ماجي قلتلك.. قالت اقفل انا جايه ليكو.. قفلنا. شوية مريم جت. ودخلت و الفديو كان على اخر لقطه. واقف.. انصدمت.. وقالت هو فيه ايه.. ازاي يا ماجي تعملي كدا. دا الاتفاق.. قالتها هسسسسس.. مايكل كان لازم يعرف و مش نسيبه كدا و لو عرفتي حكالي ايه كنتي عرفتي اني مش غلطانه. متعرفيش السواق كان بيعمل ايه معاه ولا سعديه.. قلتلك انتي و ماما لازم مش نسيبه كدا.. اهو استغلوا انه ساذج وكانوا بيستغلوه.. قعدت مريم وقالت مامي عرفت انه عرف.. انا قاعد زي الأهبل. ومش فاهم ايه علاقة مامي بكل دا...سألت ماجي وقلتها يعني ايه جورب.. قالت مش مهم دلوقتي كل حاجه هتعرفها في الوقت المناسب.. خلينا مع بعض دلوقتي.. قول لمريم انها عجبتك.. اتكسفت و مريم وشها احمر.</p><p>ماجي : هو فيه ايه.. انت يا ميكو عجبك مريم و مريم انتي عجبك زب مايكل وهو نايم.. مكسوفين ليه من بعض.. و قامت قلعت القميص خالص.. وقالت علشان مش تتكسفوا.. و قلعتني لبسي و قالت لمريم يلا اقلعي.. مريم ساكته.. قامت شدتها على السرير وقالتها يلا يا بت.. ميكو سمعك وشافك وانتي هايجه و عماله بتقولي الفاظ وسخه و زيه وقف على جسمك.. وقامت تقلعها و تبوس فيها و مريم استجابت و بدأت تبوس و ماجي شاورت ليا اني الحس بزاز مريم.. رحت قربت منهم و مسكت بزاز مريم الصغيره و بدأت الحس فيهم. حلمة بزها ناشفه شوية. قعدت الحس و امص في بزازها و هي غمضت عنيها و ماجي نزلت تقلعها الاندر.. و خدت الاندر و قعدت تشم فيه.. ومسكت بزها و حطته في بوق مريم اللي فتحت بوقها وقعدت تمص فيه.. وانا طلعت فوق مريم و بدأت الحس كل بزازها.... ماجي شاورت على كس مريم.. فهمت كلامها و نزلت على كسها.. فتحت رجليها.. كسها مش اتغير كتير عن زمان بس زنبورها كبر شوية و الشعر بقا كثيف اكتر.. و كسها مليان. لكن الفتحة لسه بحجمها. لقيت ماجي بتقولي اوعي تدخل حاجه جوا كس مريم يا ميكو.. قلتلها ليه.. قالت هقولك بعدين. بدأت اتفرج على كس اختي اللي كنت بشوفها بريئة لغاية من ساعة. كس مغري جدا.. عليه ماية و بدأت احط لساني وادوق كس اختي. وطعمه غريب بس مش وحش. بدأت الحس كتير و الف لساني حوالين راس كسها. و هي هايجه قوي.. وتقول ااااه اااااه.. كمان يا ميكو الحس كتير.. ااااه قوي.. دخل لسانك بس اوعي تدخل صباعك.. ماجي قالتها بقيتي خبره يا متناكة.. تقولها تعليمك يا ستي.. اااااه.. كمان دخل كمان يا ميكو.. اااااه بسرعة وحياتي لا ميكو.. اااااه ااااه... ماجي قالت مش هتتناكي ولا ايه.. قالت هو ميكو يعرف.. ضحكت.. وقالت يا بت دا تربية ماجي.. و اول مره ينيك كان ماجي.. قالتلها طيب اتناك بقا. و لفت ليا و اديتني طيزها.. خرمها بني و حواليه شعر طويل خفيف. بدأت الحس طيزها من غير ما تقول علشان اثبت ليها اني اعرف..</p><p>مريم : وكمان بتلحس الطيز.. يخرب بيتك يا ماجي.. دا انتي لقيتي كنز اهو.. الكلب عماد مش بيلحس.. جاته نيلة.. اااااه.. ايوا كمان.. بدأت تصرخ لما بدأت الف لساني حوالين خرمها بدأت ادخل لساني في خرمها....</p><p>آآآآآآه دخل لسانك.. خرمها من جوا مالح شويه بس حبيته وحبيت ريحته الغريبه..</p><p>ااااه كمان... لسانك حلو.. دخله...ااااه نيكني بلسانك.. نيك اختك يا ميكو... شوية وقمت ادخل زبي.. في طيزها.. بدخل الراس في الخرم المبلول من لحسي.. بدأت ادخل زبي واحده واحده.. زبي صغير وداخل طيزها بسهوله.. دخل كله.. طيزها سخنه قوي.. بدأت انيك اختي في طيزها..</p><p>ااااه نيك يا واد انت بسرعة.. افشخ طيزي.. اااااه كمان... كمان قوي... اكتر آآآآآآه.. اسرع اوووف.. ماجي العبي في كسي.. اااااه.. متعوني. ااااه.. اااااه احح خخخخخ.. نيك بسرعة بقا... ااااه.. اسرع علشان اجيب.. هجيبهم اااااه.. اااااه و طيزها بدأت تضغط على زبي و مش قادر انا كمان. اااااه نيك اختك يا مايكل.. وريح طيزها.. اااااه.. اااااه.. كمان.. بدأت تترعش.. وانا بدأت انزل في طيزها.. اااااه اااااه.. ااااه.. و نمت فوقها و وانا مش مصدق اللي بيحصل.. زبي نام وخرج منها و اللبن بدا يخرج من طيزها مع صوت من الضغط اللي عمله زبي في طيزها.. ضحكت ماجي و ضحكت مريم و انا ضحكت..</p><p>دخلنا الحمام و اخدنا شاور مع بعض.. وخرجنا و مريم قالت همشي علشان سايبه السنتر لوحده و سوما مش موجوده . و قالت نتقابل في البيت يا ميكو وضحكت..</p><p>قلت لماجي يعني ايه جروب بقا يا ماجي..</p><p>ماجي : احنا عاملين جروب مننا بحيث محدش غريب يدخل ولا يضر سمعتنا.. و من نفس الطبقه بتاعتنا.. فاهمين يعني ايه حرية شخصية و من غير ما نفضح بعض..</p><p>قلتها مين بقا في الجروب..</p><p>ماجي.. : انا خايفه ادخلك من غير ما اقول لماما و تبقا مشكلة لو اي كلمة خرجت برا.. تبقا فضيحة.. اصبر عقبال ما اعرف ماما و امهد ليها الموضوع و تعرف كل حاجه</p><p>انا : قلتها مامي في الجروب..</p><p>ماجي ضحكت قوي.. و قالت مامي الهيد بتاع الجروب و الوحيده اللي لازم تقبل الأعضاء فيه. و هي يعتبر اللي عملت الجروب دا و هي اللي عن طريق شغلها و علاقتها بالطبقه بتاعتنا اللي بتعرفنا على بعض بعد طبعا مع تتأكد من اي حد. ماما حريصه جدا.</p><p>قلتلها اولا انا قلتلك كل اللي بينا سر و قلتك اني مش بكدب و مش عايز اعرف حاجه.. و خلاص مش عايز اكون معاكم.</p><p>ماجي. : رجعنا لشغل العيال الأطفال البيبي بقا.. مالك يا ميكو.. انت بتتقمص ليه.. هقولك على كل حاجه. بس انت قدام مامي لما اقولها انك هتدخل مش تعرفها انك عارف حاجه..</p><p>قلتلها اوكي..</p><p>قالت بص يا ميكو.. مامي و انا و مريم و سعدية بحكم انها شغاله في البيت ولازم نكسر عينها و سوما اللي شغاله مع مريم و ناهد اللي مع ماما في المحل و عمو ميلاد و مراته طنط سالي و عماد و طنط ماريان مامته و ناس انت مش تعرفها في الجروب دا... فيه ناس من برا مصر معانا..</p><p>قلتها بابا و جوزك يعرفوا.. قالت لا خالص.. اوعي تجيب سيره لحد فيهم...</p><p>قلتها قلتلك مش هقول لحد.. مش تقولي الكلام دا تاني..</p><p>خدتني في حضنها و قالت ميكو.. انا اللي صممت انك تدخل معانا و كانوا رافضين و خايفين. بس انا واثقه فيك و مش رضيت انك تكون مش عارف.. يعني انا عايزه اني اكون رقم واحد عندك.. زي مريم ما انا رقم واحد عندها.</p><p>قلتها اوكي وبوستها على خدها....</p><p>قلتها عايز اشوف افلام للجروب.. ضحكت وقالت كنت متأكده ان الفكره هتعجبك و ان عقلك متفتح للموضوع دا.</p><p>قلتها عايز اتفرج على مامي..</p><p>قالت اوكي.. عايز معايا ولا مع ميلاد.. ولا مع عماد..</p><p>فتحت بوقي.. قلتها عماد كمان..</p><p>ضحكت وقالت يعني هتفرق معاك.. ميلاد لوحده او اكتر من واحد.. قلتها لا بس انا مستغرب السن بس.. قالت لا مفيش حاجة بينا اسمها سن او قيود او نوع جنس معين..</p><p>قلتها يعني ايه نوع جنس.. قالت زي الفديوهات اللي وريتها ليك الأول.. زكر معايا بقا.. قلتلها يعني ميلاد بيتعمل فيه و عماد بيتعمل فيه زي الفديو بتاع الراجل و الولد.. قالت كل حاجه بتحصل.. طالما كلنا بنحترم بعض و بنتمتع ببعض. مفيش فرق بينا.. اهم حاجة السرية و الاحترام.</p><p>قلتها طب يلا عايز اتفرج على مامي وبعدين النوع التاني دا..</p><p>طلعنا فوق و دخلنا الاوضه و فتحت فديو مامي مع عماد..</p><p>عماد في سن مريم.. جسمه رياضي و وسيم جدا و كان التصوير في شالية الساحل بتاعنا.. و سمعت صوت ماجي بتقولهم الكام شغال.. يلا..</p><p>امي كانت لابسه هوت شورت و بدي حملات و تحته برا قطن خفيف. وعماد بوكسر ضيق على جسمه و تيشرت كات.. ماجي خرجت وقفلت الباب اللي مش ظاهر في الكام. و تقريبا دي كان أول مره بينهم. لان ميلاد مكسوف شوية.. مامي قالتله مبروك عليك دخولك الجروب يا عماد.. قالها ميرسي.</p><p>قالت انت هتفضل مكسوف.. كدا هديلك تقيم ضعيف و ضحكت.. مالك يا واد ما تقرب..</p><p>اول مره اسمع مامي بتتكلم بلدي كدا.. عرفت بعد كدا انها لغة مثيره ليهم اكتر.</p><p>عماد قرب.. مامي هي المتحكمه.</p><p>مامي قربت منه. و خدته في حضنها و رفعت التيشرت بتاعه من ورا و بدات تحسس على ضهره من ورا في شهوه عاليه و مسكت شفايفه تبوس فيهم و نزلت ايدها على البوكسر تمسك زبه مت فوق البوكسر و عماد بدأ يتفاعل معاها و بدا يحضنها و يحط ايده على ضهرها و بنزل بيها على طيزها و مامي بترفع جسمها علشان ايده تنزل و هو فيهم و مسك طيزها جامد و بدا يدخل ايده من رجل الشورت.. قامت مامي فكت الشورت من قدام.. لف ايده وبدأ يحط ايده على كسها و هي تقوله يلا يا عماد مش تتكسف يا بيبي.. انا زي مامي.. مش بتنيك مامي مت غير كسوف.. انا انصدمت من الكلام.... و مامي كملت..</p><p>قالته ايه يا عماد هو انا مش حلوه زي مريم.. انصدمت تاني..</p><p>قالها لا ابدا انا نفسي فيكي من قبل كل دول.. قالته اومال فين دا.. يلا يا واد بقا..</p><p>عماد.. َ بدا يقلعها البدي و هي ترفع ايديها و بدأ ينزل يبوس صدرها.. لقيت مامي بتبص على الكام و تغمز... فهمت بعد كدا ان فيه ناس بتتفرج لايف مع ماجي في الشاليه بتاعها.. مقابل دولارات كتير.. بيسموها لايف سكس بارتي.. بس محدش بياخد الفديو خالص ولا حد بيدخل الصاله دي بالموبايل او الكام.. الناس دي بتحب فرست تايم سكس..</p><p>عماد قعد يمسك بزاز مامي يبوس فيهم.. مامي لفت ايدها فتحت البرا و هو خلعه و بدا يمسك بزازها اللي نازله لتحت ساقطه و يبوس فيهم و يرفعهم على وشه و يمص الحلمات. ومامي تقوله ارضع يا عماد.. مش عايز ترضع من طنط مارجربت زي زمان وانت صغير.. ااااه كمان.. قلعته التيشرت و هو بيرضع حلمات مامي.. وبدأت تمسك راسه و تحكها في بزازها.. اااااه.. اااااه.. كفايه يا عماد.. و خدته و رمته على السرير و قلعته البوكسر و زبه واقف. مش تخين بس طويل شويه و ابيض جدا.. مامي قعدت تحطه على خدودها و بدأت تبوس فيه. و بدأت تلحس فيه من ورا وقدام و فتحت بوقها وبدأت تدخل راسه في بوقها و بدأت تمص فيه واحده واحده و عماد هايج على الآخر وعمال يقول ااااه ااااه.. بدأت تمص جامد جامد و زبه يقف اكتر.. انا نايم على بطني قدام الشاشه و ماجي جمبي.. لابس شورت قصير.. لقيت ماجي بتحط ايدها علل طيزي.. لما لقيتني ببلع ريقي. وجت جمب ودني وقالت عجبك زب عماد.. قلتها حلو قوي يا ميجو.. وهي عماله تحرك ايدها على طيزي و زبي وقف تاني نزلت الشورت من طيزي وانا رفعت نفسي علشان تخرجه.. وبدأت تدعك طيزي و تحسس عليها و انا بتفرج على الزب دا و نفسي اكون مكان مامي..</p><p>شويه ومامي قلعت الشورت و فضلت ب الاندر.. وطلعت فوق قدام وش عماد و رفعت راسه ناحيه كسها وهي لابسه. بدأت عماد يبوس كسها من فوق الاندر و يفتح بوقه يعض فيه وماما تشد راسه اكتر و مغمضه و بتقول اااه.. عماد لف ايده على طيزها و بدا يحسس عليها شويه و بدا يخلع الاندر منها... مامي رفعت رجل و خرجت الاندر وحطته على وش عماد..</p><p>و بدا يشم فيه ويلحس مكان كسها اللي عليه عسل كسها.. مامي طلعت على وشه و قعدت و ميلت جسمها لقدام وهو بدأ بلحس كسها بشكل مجنون.. ااااه ااااه الحس يا عماد.. ريح طنط يا عمودي.. آآآآآآه.. دخل لسانك جوا. اااااه.. ااااه كمان... وهو بيدخل لسانه في كس ماما وهي تحرك جسمها عليه.. اااااه.. اااااه... استنى يا عمودي.. لفت نفسها و اديته طيزها. بدا يفتح طيزها الكبيره و يلحس كل حته فيها و ماما مغمضه.. كل دا و صباع ماجي دخل طيزي مع الجيل السحري بتاعها..</p><p>عماد بدا يدخل صباعه في طيز مامي.. اااااه... ااااه.. بعبصني يا عمودي... انا زي مامتك و مريم بنحب الطيز و النيك فيها.. اااااه.. ااااه كمان.. شويه و قامت و لفت عماد في وضع الدوح و بدأت تحسس على طيزه و بدأت تلحس طيزه زي ما ماجي عملت معايا.. وبدأت تبعبص طيزه.. اااااه كمان يا طنط.. اااااه.. خرم طيزه ناعم خالص.. و احمر.. و ماما دخلت صباعها بسهوله من غير جيل.. عرفت بعد كدا ان ميلاد و عماد بينيكوا بعض.. و ماجي بتحب الرجاله اللي بتتناك في طيزها و يتعمل معاهم زيي.. شويه بعبصه و مامي طلبت منه ينيك فيها.. بدا بنيك فيها في كسها و بعدين طيزها و نزل في طيزها الواسعه جدا.. خرمها واسع وهو بيخرج زبه و اللبن بينزل.. و الفديو خلص. و ماجي لقيتها بتلحس طيزي.. وتقولي انت اول طيز راجل الحسه بعد عماد.. انا عمري ما عملتها.. علشان كدا انا لازم اتأكد من النضافه بتاعتها و علشان كدا انا دخلت و ساعدتك في الشاور....</p><p>قعدت تلحس قوي.. و تدخل الجهاز اللي شفته معاها هي و مريم.. اوووووه الجهاز فيه فايبريشن.. لذيذ قوي.. ااااه.. بقولها ايه دا.. جميل.. آآآآآآه.. بدأت تزود الهزة و تنيك فيا.. اااااه...كفايه يا ماجي.. اااااه.. زبي خلاص هينفجر.. قلتها هجيب لبن.. قالت استنى و قفتني و فتحت كسها و قالت دخل. ودخلت في كسها وقعدت انيك فيها و دقايق نزلت لبنى جوا.. و عملت نفس الحركة و رفعت رجليها لفوق وحطت ايدها على كسها.. علشان اللبن مش ينزل... استغربت..</p><p>قلتها انتي بتعملي ليه كدا.. قالت.. هحكيلك بعدين.. نمنا شويه و قمت لقيتها مش جمبي.. لقيتها في الحمام.. خرجت و دخلت انا اخدت شاور و قعدنا برا في الجنينه.. كنت تعبان جدا.. من المجهود دا.. قلتها انا همشي الصبح.. قالت اوكي.. هتبقا تكلمني و نتفق على موضوع الجروب.. بس اوعي تعرف حد غير مريم.. قلتها حاضر...</p><p>نكمل في الجزء الجاي.. ?</p><p>دعمكم.. بيشجعني.. ?</p><p></p><p>(((الجزء الثالث)))) ??????</p><p>نمت و صحيت فطرنا انا و ماجي و ماما اتصلت قالت سامي السواق جاي لميكو يا ماجي.. شوية و سامي جه..</p><p>سامي عنده 33 سنه جسمه حلو وشكله شيك ابيض مع حمار كدا.. دقنه شيك اخر حاجه.. مامي بتحب تختار المظهر جدا و الشكل في كل اللي شغالين عندنا.. جه اخد الشنطة بتاعتي و سلمت على ماجي و رحنا على العربيه..</p><p>افتكرت ان سامي اللي كان بيعمله معايا دا كان بينيك فيا و بدأت احس احساسي وانا تحته بشكل مختلف.. احساسي بعد ما عرفت كان مختلف..</p><p>قلتله ازيك يا سامي و اخبار كوكو ( الكلب) ايه.. و حشتوني.. و اخبار سعديه ايه..</p><p>قالي كله تمام.. و انت وحشتنا كلنا.. دا انا بقعد لوحدي في الاستراحة بتاع الفيلا طول اليوم.. و سعديه كمان كانت واخده اجازه. مفيش حد اتسلى معاه..</p><p>قلتله خلاص انا جيت اهو و هنتسلي مع بعض و نلعب كمان..</p><p>قالي بجد انا وحشني اللعب معاك و حط ايده على رجلي.. انا كنت لابس شورت.. ببص على زبه لقيته واقف.. بصيت عليه و ضحكت.. قالي مالك... قلتله شكلك عايز تلعب مصارعة.. ضحك و قالي اه نفسي.. قلتله لما نروح.. بس على شرط تخليني اكسبك مره.. قالي ماشي..</p><p>وصلنا الفيلا ودخلنا.. قلتله هطمن على كوكو و اغير و انزلك..</p><p>روحت لكوكو و طلعت فوق اوضه مريم جبت اندر من بتوعها و استريتش و لبست البدي البناتي اللي قلتلكم عليه و حطيت برفن و نزلت.. لما شافني صفر من الإعجاب.. قلتله نلعب فوق ولا في الاستراحة.. قالي لا ورا في الاستراحة احسن حد يجي.. قلته اوك..</p><p>مشيت قدامه و طيزي هتفرقع لان انا جسمي من ورا اكبر من مريم.. ببص عليه لقيته فاتح بوقه وزبه قايم و بيبص على طيزي.. ضحكت وجريت وهو جري ورايا.. قلع هدومه وفضل بالداخلي.. قلتله ايه.. قالي يلا.. حضني وانا بحاول ابعد عنه و علشان انت مقدرش عليه ولا عايز اكسب. خليته يكسب و رماني على السرير.. قالي انا كسبت.. قلته يبقا حقك تنيكني دلوقتي.. أتصدم من الكلمه.. قالي انت بتقول ايه.. قلتله تنيكني زي كل مره.. قالي انت كنت عارف.. قلتله اومال انت مفكر ايه.. اني عبيط.. وانا كمان نكتك مره بس دلوقتي انا بعرف انزل لبنى. أتصدم.. قلتله ممكن اطلب منك طلب..</p><p>قالي اطلب.. قلتله المره الجايه تشيل شعر طيزك علشان اعرف اكسبك و ضحكت.. قالي ماشي يا ميكو..</p><p>قلتله يلا..</p><p>دخل عليا و نام فوقي و قعد يبوس شفايفي و بلحس لساني و رقبتي و انا حسيت اني واحده ست.. اوووف.. انا فعلا واحده ست بس طلع ليا زب غلطه.. قعد يلحس وشي و شفايفي.. و يبوس فيا.. و لقيته قلعتي من فوق و اتهبل على شكل صدري البارز المليان.. وبدأ يمسك فيه وبعصر فيه اااااه براحه يا سامي.. بدأ يمص حلماتي وانا زي الست تحت ايده.. بدأت اكون زي مامي و مريم في أصواتهم بدون اراده مني. اممممم اااااه احح خخ.. كمان يا سامي... ااااه.. نزل تحت يلحس بطني و لفني و طيزي بقت على طرف السرير و نايم على بطني و رجلي على الأرض و شد الاسترتش و لما شاف الاندر صفر.. قالي دا انا خول بقا من زمان.. قلتله وانت كمان خول و انا نمت على طيزك. قالي انا كنت بسكتك بس علشان مش تمل من اللعبه. قلتله طيب كمل.. بوس طيزي.. نزل على ركبه و قعد يحسس بايده على طيزي الكبيره البيضه المدوره اللي بتهيج الرجاله والستات كمان</p><p>.. بدا يشد الاندر على جنب و بدا يحط ايده بين فردتين طيزي. اااااه.. ايده رجالي ناشفه.. احساس مختلف. احساس مختلف لما واحد كان بهيج عليك لكن بينيك وهو خايف و سطحي. يعني يحك زبه في طيزك و ينزل لبنه. لكن دلوقتي اللي كنت خايف منه خلاص.. الطيز صاحبها بيقولك خد راحتك.. قالي جايب الاندر دا منين.. قلته بتاع مريم.. قلعني الاندر ر قعد يشم فيه ويلحس مكان الكس في الاندر.. قلتله ايه مالك.. قالي مريم دي نفسي العب معاها لعبتنا.. قلتله احلى طيزي ولا طيزها.. بص بطيزي وقال بصراحة انت. ونزل على طيزي بوس في كل حته.. فتح طيزي و قعد يلحس فيها بين فردتين طيزي و وبدأ يدخل لسانه لهدفي. آآآآآآه وصل الخرم.. اااااه قوي يا سامي.. بدأ بلحس حوالين خرمي و بدا يحط طرف لسانه على خرمي جسمي ارتعش.. بدأ يلحس بقوة. آآآآآآه... اااااه كممان لا سامي.. الحس التوته بتاعتي.. هو سمع كلامي الأطفالي هاج اكتر.. ااااه الحس يا سامي فتحة التوته اااااه.. بدا بحشر لسانه جوا الخرم آآآآآآه.. انا هجت قوي.. فيه حاجه بتاكل في التوته يا سامي.. دخل صباعك.. الكلام هيجه.. بدا يدخل صباعه التخين.. اااااه كمان يا سامي.. دخل جوا قوي.. اااااه.. ااااه.. ااااه.. قلتله وريني زبك.. قمت وقفته و انا نزلت على ركبتي و مسكت زبه.. زب لونه غامق لكن صغير تخين شوية لكن مش طويل. شكله مغري.. بدأت ابوس فيه.. و الحس فيه و بدأت ادخله في بوقي</p><p>بدأت امص.. وهو مغمض عنيه... ويقول يااااه كمان يا ميكو.. كمان ريح الزب اللي طلع لبن كتير عليك.. قوله شكرا. ومسكته وقعدت الحس واقوله شكرا يا قلبي. عايزك تدخل جوا طيزي و تريحني. وبلاش تفضل برا.. سامي هاج قوي.. حطني عال السرير و دوجي و وقف ورايا وحط ايده على بوقه و دعك خرم طيزي وبدأ يحط زبه على خرمي وبدعك فيه. اااااه دخله بقا.. عايز ادوق اللبن جوا.. بدا يضغط زبه في طيزي وانا ارجع لورا براحه.. دخل راسه بصعوبه.. اااااه براحه.. بيوجع.. ااااه يلا.. بدأ يدخل براحه. وانا حسيت طيزي بتتملي بزبه.. ااااه.. بدا يدخل خالص. دخل زبه كله.. عمرك ما تحس الاحساس دا. زي مالي فراغ كبير في طيزك..</p><p>نيكني يا سامي بليز.. اااااه اااااه</p><p>سامي : مبسوط يا شرموط.. هنيكك كل يوم لو حابب.. ونفسي في مريم قوي</p><p>انا : متجيش سيرة حد و انا معاك.. هو انا مش عاجبك ولا ايه.. نيك.. نيك والا هخليك تنطرد من الشغل من هنا.. انا اقول تنيك مين و مش تنيك مين.. انت نسيت نفسك</p><p>سامي خاف جدا.. وقالي انا اسف يا ميكو بيه.. انت بس اللي تقول وانا انفذ..</p><p>قلتله نيك بقا واقف ليه.. هو طيزي مش عجباك.. اااااه ايوا كدا.. بسرعة اكتر... اووووه.. كمان يا سامي.. اااااه.. اااااه..</p><p>بدا يزرع في طيزي جامد و زبه يلف جوا طيزي.. اترعش وقالي هنزل.. اااااه.. قلتله جوا مش برا.. اااااه.. ايوا كدا.. جوا يا يااََاااه.. كمان لبن يا سامي.. اااااه.. ارتعش جامد ونزل لبنه كله في طيزي.. اول لبن و اول زب يدخل طيزي.. اديته الفون قلتله صور زبك في طيزي فديو وهو بيخرج.. صور و بيخرج زبه و خرمي وااااو مفتوح اخر حاجه. انا ضغطت على نفسي و لبنه بيخرج مع صوت صغير....</p><p>خلص ومسح زبه و قام.. قلتله رايح فين.. تعال ربح زبي وخليني انزل لبنى.. قالي ماشي.. نزل تحت و بدا بلعب في زبي.. قلته مص.. رفض في البدايه.. قلتله اعمل حسابك انك ماشي انهارده... قالي انا اسف.. وبدأ يمص.. اااااه مصك حلو يا سامي... ااااه.. مقولتش اني هنزل لبنى علشان عايز انزل في بوقه وعلى وشه.. هو مندمج و انا فتحت الفون و فتحت الكام و صورته فديو.. و دقيقه و قمت منزل لبنى قعد يتف.. قلته اوعي تطلعه.. ابلع لبن ميكو.. بلع و هو مغمض عنيه و قام جري على الحمام.. وانا ارتحت و قمت لبست و قلتله كله متصور.. و بعد كدا لو رفضت حاجه هوريك كل اللي كنت بتعمله فيا و انا مش فاهم.... و طلعت فوق اخدت شاور و رحت لكوكو و بعدها سعدية مامي خليتها جت و عملت الاكل بتاعي نمت و صحيت بالليل.. مامي اتصلت عليا و قالت إنها و مريم رايحين اسكندريه يجيبوا شغل من هناك و هيرجعوا بكرا بالليل .. و سعدية هتبات معاك و لو احتاجت حاجه سامي هيجيبها... قعدت العب بلاي ستيشن... و لقيت سعدية جايبه عصير وجايه.. و وشها متضايق..</p><p>مالك يا سوسو.. متضايقه ليه..</p><p>سعديه : يا سي مايكل جوزي بيشتغل في دمياط و بيجي يومين كل أسبوعين و هو دلوقتي هنا من امبارح و انا خدت اجازه و مفيش غير انهاردة ويمشي الصبح.. و الهانم قالت ابات..</p><p>انا : هخليها تزودك في الفلوس يا سوسو و بعد كدا تبقى تعرفيها</p><p>سعديه : انا بعرفها بس هي بتصمم تعمل كدا طول ما هو هنا.. واهو خلاص هيتجوز في دمياط و ممكن يطلقني كمان. لانه عايز اقعد او اغير المكان اللي شغاله فيه علشان كدا..</p><p>انا : قلتها و انتي عايزه تمشي يا سعديه.. او عايزه تمشي ممكن اساعدك لو عندك شغل تاني</p><p>سعديه : انت متعرفش حاجه يا سي مايكل مينفعش امشي اصلا.. يلا اللي يحصل يحصل..</p><p>انا:* قلتها وهو انتي بتحبي جوزك يا سعديه..</p><p>سعديه : احب فيه ايه جته نيلة مضيع فلوسه على الحشيش و البرشام و القرف.. دا انا لولا انا على البيت و انا اللي بصرف. انا عندي عيلين يا سي مايكل و انت عارف..</p><p>انا : اومال خايفه يطلقك ليه.. و زعلانه ليه</p><p>سعديه : الطلاق وحش يا سيدي و المقطف دا ستر عليا مهما كان.. أما عايشه في منطقه شعبيه. فالكلام دا انت متعرفوش.</p><p>قلتها سيبك منه دلوقتي و هاتي اكل و تعالي ناكل مع بعض</p><p>سعديه : ودا يصح يا سيدي.. اكل معاك.. تسلم يا سيدي. دا انا خدامتك..</p><p>انا : اقعدي هنا و انا هجيب الاكل و اجي.. و مسكتها قعدتها.... اسمعي كلامي من غير كلام و انا هخليكي مبسوطه</p><p>انا افتكرت سعدية وهي بتستغلني علشان تريح نفسها لان جوزها طول الوقت مسافر و هي هنا في البيت طول اليوم.</p><p>حسيت اني عايز اخد دورها ولو مره..</p><p>قعدت حاطه ايدها على وشها.. مش قادرة تستوعب اني انا اللي بخدمها</p><p>رحت المطبخ جهزت الاكل.. و جبته و حطيته قدام سعديه و هي مش مستوعبه.. و قعدت انا على الأرض و قلتها يلا كلي و انا هاكل وراكي.. هي مش قادرة تستوعب بس حسيت في عنيها بمتعة غريبه..</p><p>انا : ست سعديه اتعشى.. لو عاوزه اي خدمه انا قاعده تحت رجلك..</p><p>سعديه : ازاي بس يا سيدي..</p><p>انا : قلتها اعملي زي ما بقولك والا هزعل منك. انا طول ما احنا لوحدنا هكون خدامك.. من غير كلام كتير..</p><p>سعديه حست بغرور شفته في عنيها وبدأت تحس بالموضوع. بدأت تاكل..</p><p>قلتها اجبلك حاجه يا ستي.. وقمت اجيب مايه و مناديل.. وحطيت المايه و مسكت المناديل امسح ليها ايدها و صوابعها و بوقها.. وهي مصدومة..بحط ليها المايه في الكاس و اشربها و مسكت المناديل امسح شفايفها بعد ما شربت.. و اخدت الاكل و حطيته على الأرض وبدأت اكل تحت رجليها.. وهي بتبص عليا. خلصت و شلت الاكل في جمب..</p><p>سعديه قصيره.. خمريه. وشها ملامحه معقوله. بتلبس قميص بيتي قصير شويه. بطنها مليانه شوية. صدرها كبير. طيزها ضخمه فعلا. رجليها ملفوفه مش بتعمل بدي كير وهي قاعده على الكرسي ربع رجليها ظاهر.. صوابع رجليها مليانه.</p><p>بدأت أقرب من رجليها و اقولها اي خدمه يا ستي.. خدامك و تحت امرك...</p><p>سعديه مش عارفه تتكلم و قلقانه بس حاسس انها مبسوطه من انها اول مره تحس نفسها ست وليها خدم..</p><p>قالت لا تسلم.. و رايحه تشيل الأكل من الأرض..</p><p>قلتها ابدا يا ستي.. و بعدت ايدها و مسكتها. و قعدت ابوس فيها و اقولها يا ستي انا خدامك.. انا اسف اني سبت الاكل على الأرض و حقك عليا.. اشيله يا ستي..</p><p>سعديه : اه شيله و هات حاجه علشان أنضف الأرض</p><p>انا تنضفي ايه يا ستي.. انا هنضف.. و هجهز ليكي الحمام كمان</p><p>اخدت الاكل و طلعت المطبخ و انا بلعب طيزي.. وببص عليها لقيتها فاتحه بوقها..</p><p>رحت جبت مكنسه و قعدت انضف.. فيه حاجه جت على رجلها</p><p>قلتها انا اسف يا ستي.. و نزلت انضف رجليها بالمنديل و مسكت رجلها و رميت المنديل. و نزلت ابوس رجلها. حاولت تبعد رجليها انا مسكت جامد و بصيت ليها بصة استعطاف.. سابت رجليها..</p><p>بدأت ابوس رجليها اقولها اسف يا ستي مش هتتكرر. و بدأت ابوس كل حته في رجليها بدأت اطلع لساني والحس رجليها و الحس صوابع رجليها.. هي فهمت انا عايز ايه.. انا عايز احس اني خدام مره..... بدأت ترفع القميص بتاعها و لقيت صدرها بيطلع وينزل.. نفسها اسرع.... بدأت امص صوابعها.. وهي بدأت تقول كفايه يا مايكل.. كفايه يا واد..</p><p>بدأت الحس كعب رجليها و ابوس رجليها من فوق.. بدأت تتنهد و تقول كفايه..... قلتها هروح اجهز ليكي الحمام يا ستي.. قالت ماشي.. وهي مرجعه ضهرها علل الكرسي ورافعه دراعها على رأسها.. رحت حضرت الحمام و جبت بورنص ماما و لبست اندر من لبس مامي فوقه قمص نوم.. و رحت ليها.. انصدمت من شكلي.. قلتها الحمام جاهز يا ستي.. حطت ايدها على بوقها.. و ابتسمت.. قلتها يلا يا ستي.. انا جهزت ليكي الحمام..</p><p>قامت و مشيت وانا مشيت قدامها اهز جسمي و طيزي و ابص عليها و انكسف..</p><p>دخلنا الحمام و قالت انت مش هتخرج.. قلتها ازاي بس يا ستي اومال مين هيخدمك هنا..</p><p>و جيت وراها و برفع القميص لقيتها مسكته. قلتها يلا يا ستي. المايه جاهزه.. سابت القميص.. و قلعتها.. مش لابسه غير اندر شورت.. و صدرها من غير حاجه كالعادة.. بدأت اقلعها الاندر.. حطت ايدها على على أيدي. نزلت بوستهاو قلتها خدامتك بتقلعك يا ستي.. قلعتها الاندر.. اول مره اركز في جسمها بشهوة.... قلتها ادخلي يا ستي المايه. نزلتها المايه و وانا قعدت احضر الشامبو و الصابون و الحاجه و بدأت احط شامبو علي شعرها.. و ادعك فيه و نزلت على رقبتها و رجعت جسمها لورا و قلعت القميص و نزلت بين رجليها..</p><p>قلتها اغسل بزازك يا ستي..</p><p>سعديه :: اه.. بس اقفل الباب الأول..</p><p>طلعت من المايه و انا بهز طيزي و المايه لزقت الاندر عليه.. ببص عليها لقيتها بتبص بشهوة.. ضحكت و قفلت الباب و رجعت وزبي واقف.. بصت عليه و ابتسمت و قالت كبرت خلاص يا ميكو..</p><p>قلتها خدامك يا ستي.. مقدرش اكبر عليكي.. ضحكت..</p><p>نزلت بين رجليها و شكل كسها و شعره الطويل في المايه يهيج.. بدأت احط صابون على بزازها الكبيره و الحلمات اللي كانت بتستغل سذاجتي و تخليني امصها بحجة بقت تحت ايدي دلوقتي وفاهم هي كانت عايزه ايه.. بدأت امسك في صدرها جامد و ادعك فيه قوي.. وهي مغمضه عنيها و بتقول اااه.. اغسل حلو يا ميكو انا جايه من البيت في الحر و مستحمتش.. ااااه كمان يا ميكو..</p><p>انا : خدامك يا ستي. اللي تحبيه اعمله</p><p>صوتها أصبح عالي و بدأت تقول ااااه.. اغسل بزازي حلو يا واد.. ااااه... ايدك حلوه يا واد... ااااه كمان اااااه.. ااااه..</p><p>انا : مبسوطه يا ستي مني..</p><p>سعديه : ايوا يا بت يا ميكو و ضحكت..</p><p>انا : خدامة رجليكي يا ستي.. وبدأت ارفع دراعتها و احط صابون على شعر باطها التقيل و ادعك فيه قوي.. و أشد الشعر و هي تصرخ.. آآآآآآه براحه يا بت بيوجع...</p><p>انا : انتي بتربيه ليه يا ستي</p><p>سعديه : فيه ناس بتحبه و قعدت تضحك..</p><p>انا فهمت من الضحك ان دا كلام مامي و الجروب. رغبتهم في وجود خدامه في الجروب بتاعهم..</p><p>نزلت على بطنها اغسل و انا نازل و هي عينها على زبي اللي وقف جدا و الاندر مبقاش يداري فيه حاجه مع المايه.. و لقيتها بتعض شفايفها.. هيجان ست شعبيه..</p><p>نزلت على سوتها و بدأت اغسل الشعر فيها وهي صوتها عالي.. و غمضت عنيها..</p><p>آآآآآآه اغسلي كويس يا بت علشان اللباس كان زانق طول اليوم و الدنيا حر و عرق</p><p>انا: حاضر يا ستي اهو.. كدا يا ستي...</p><p>سعديه : ااااه كدا و أنزلي تحت يا بت.. اااااه.. نزلت على كسها تحت وبدأت ادعك جمب كسها...</p><p>كسها مش كبير لكن مليان.. شفايف كسها بارزه و تخينه زنبورها صغير طبعا علشان مختونه. غير مامي و مريم و ماجي..</p><p>بدأت ادعك جامد في شفايف كسها وشعر كسها الطويل أشده مع الدعك.. و بدأت ادخل ايدي بين الشفايف وادعك قوي..</p><p>سعديه : اااااااااااااااه. احححححح كمان يا بت انتي ااااه اغسلي حلو هنا يا بت.. عايز بتنضف حلو ااااااوووف.. اااااه.. و مسكت بزازها وقعدت تعصر فيهم و تقول آآآآآآه كمان يا بت ادعكي حلو يا وسخه..</p><p>انا : اغسل من جوا يا ستي..</p><p>سعديه : اااه اعملي كل حاجه آآآآآآه.. يلا بقا مش قادرة.. اااااه</p><p>بدأت ادخل صوابعي في كسها.. و الف صوابعي جوا</p><p>سعديه : اااااه ايوا كدا.. ريحيني آآآآآآه.. احووووو يا ولاد.. اااااه.. كمان آآآآآآه.. انا هايجة قوي.. مبقتش قادره..</p><p>انا : تعالي الاوضه احسن</p><p>سعديه. : اااه على السرير مش قادرة خلاص.. وقفتها و شطفت جسمها من الصابون و دخلت ايدي بين طيزها و هي توطي لقدام و قعدت ادعك في خرم طيزها..</p><p>سعديه : اااااه.. مش قادره خلاص.. هقع.. اااااه.. يلا بقا.</p><p>طلعتها من البانيو و مسكت الفوطة وقعدت امسح جسمها ولبستها البشكير.. و طلعت معاها على اوضتي.. وهي هايجة و مش قادرة.. نيمتها على السرير و شيلت البشكير. و فتحت رجليها و نزلت بين رجليها.. قلتها ابوس يا ستي..</p><p>سعديه.. : تبوس ايه؟</p><p>انا : كسك لا ستي.. انت خدامك</p><p>سعديه : بوس ايدي الأول.. و رجلي لو عايز تبوس كسي..</p><p>نزلت على رجليها و الحس رجليها و امص صوابع رجليها و وهي تضرب وشي بالرجل التانيه علشان ابوسها.. مسكت الرجل التانيه ابوس والحس فيها.. لقيتها بتمد ايدها.. رحت زي الكلب لايدها ابوس فيها وهي تضرب علل وشي بالأيد التانيه..</p><p>سعديه.. : عايز تبوس كسي و تعمل اللي انت عايزه</p><p>انا : اه يا ستي</p><p>سعديه : تبقا خدام ليا علطول و اللي اقولك عليه تعمله.</p><p>انا : حاضر يا ستي. من غير ما تقولي انا خدامك و كلبك.</p><p>سعديه.. يلا شمشم زي الكلب في كسي.. و استنى اقولك تعمل كل حاجه</p><p>انا : امرك يا ستي..</p><p>نزلت بين رجليها و فتحت رجليها.. وعملت زي ما طلبت. بدأت اشم من بعيد كسها.. وهي ضهرها لضهر السرير.. و بتبص عليا و انا نفسي الحس... ابص في عنيها علشان تديني الأمر.. تبحلق عنيها من الغضب.. قعدت ربع ساعة اشم زي الكلب في كسها..</p><p>لفت هي و قعدت زي الكلبه علشان اشم طيزها..</p><p>قربت من طيزها وبدأت اشم فيها. هي تحرك طيزها على وشي و قدامه.. هموت والحس و هتجنن.. بس مستمتع من الزل دا.</p><p>سعديه : بوس طيزي من برا.. و اوعي تقرب من فتحة طيزي و كسي يا كلب اانت</p><p>انا : حاضر يا ستي</p><p>بدأت ابص لطيزها الكبيره.. وبدأت ابوس وانا مطلع لساني زي الكلب بلحس طيزها الكبيره السمرا.. قعدت وقت ابوس و الحس...</p><p>سعديه. : الحس خرم طيزي يا واد يلا.. جريت زي الكلب اللي حد بيرمي له لقمة عيش... حاضر يا ستي.. امرك.. وبدأت ابص على خرم طيزها* وسط الشعر التقيل.. بدأت ابوس فيه و طلعت لساني زي الكلب الحس شعر طيزها و حوالين الخرم الواسع. زي فتحة كس صغير.. بدأت احط لساني كله على الخرم..</p><p>سعديه.. اااااه كمان يا واد... اوووووي... اااااااوف لسانك حلو.. اااااه.. دخله جوا.. مش عايز تدوق طعم طيزك ستك</p><p>انا : قلتها بتمنى يا ستي.. مستني الأمر بتاعك..</p><p>بدأت ادخل لساني جوا الخرم و وانا فاتح طيزها بأيدي الاتنين وهي لفت ايدها ودخلت صباعها جوا الخرم علشان لساني يدخل اكتر. شالت الصباع.. ودخلت لساني جوا</p><p>سعديه. : آآآآآآه اوف.. احووووو يا طيزي.. اتعلمت كل دا فين يا واد... آآآآآآه...</p><p>انا: طيزك يا ستي تعلم اي حد</p><p>سعديه : مش احلى من طيزك يا واد.. دا انا مره بكس و بهيج عليها... دي لو طيزي كنت وقفت ازبار رجالة البلد كلها. آآآآآآه دخل قوي يا واد.. اااااه.... بعبص طيزي و انزل الحس كس ستك يا واد من تحت..</p><p>كسها غرقان و المايه بتاع كسها عامله على الشعر منظر يهيج..</p><p>دخلت صباعي الكبير علشان تهيج اكتر وبدأت الحس كسها... ادوق عسل كسها... مالح شويه بس انا خلاص اتعودت على مايه الكس.. بدأت الحس الشفايف و الزنبور و ابعبص طيزها و اضغط جامد</p><p>سعديه : ااااه... كسي وطيري الاتنين.. آآآآآآه.... اوووف.. كمان يا واد... خليك دكر كدا.. انا مش مره من نسوانكم.. اااااه... اااااه... اااااه.... احححححح.. اوووووي... ااااه... كمل يا واد.. اااااه</p><p>شوية وقالت وقف..</p><p>لفت وشها ليا و قالت قوم نيك</p><p>انا : بجد يا ستي... انيك ايه؟</p><p>سعديه : انت عايز تنيك ايه يا واد</p><p>انا : بعد أمرك طبعا.. كسك يا ستي</p><p>سعديه : طب نيكني في طيزي يا كس امك..</p><p>الشتيمة هيجتني قوي..</p><p>قلتها حاضر يا ستي.. انا و كس امي خدامين تحت امر طيزك..</p><p>وقفت وراها و هي مسكت زبي حطته على الخرم و بدأت تحشره جوا. بدأت ادخل زبي في طيزها.. دخل في سهوله..</p><p>سعديه.. نيك بقا يا ابو طيز كبيره.. آآآآآآه. نيك يا متناك طيز ستك.. اااااه نيكني.. آآآآآآه... آآآآآآه ازرع</p><p>يا واد.. اااااه احووووو.. علمتوني نيك الطيز يا شراميط.. اااااه..... اااااه.. ريحني يا واد... مال زبك صغير ليه.. استنى..</p><p>و نامت على بطنها علشان زبي صغير. وقالت انزل بقا في طيزي رزع.. عايزه اسمع صوت جسمك بيرزع فيا.. دخلت زبي في خرمها.. وبدأت انيك جامد...</p><p>ااااه.. ايوا كدا.. ااااه... حلو كدا... نيك نيك نيك نيك يابن الشرموطه.. اااااه... نيكني يا واد... آآآآآآه.... اااا ف ااااه ااااخ.. نمت فوقها وبدأت امسك بزازها من تحتها و اعض في ضهرها</p><p>آآآآآآه... كمان.. اكتر.. آآآآآآه... انزل على كسي بقا مش قادره..</p><p>مدت ايدها و طلعت زبي من طيزها من غير ما تمسح. و دخلت في كسها..</p><p>سعديه.. : ارزع هنا بقا بكيفك.. كسي قطعه.. اهري كسي.. اااااه ايوا كدا.. اااااه كمان.. آآآآآآه.. يخرب بيت زبك.. صغير بس ناشف... اااااه نيك يا واد يا متناك.. نيك ستك يا واد....</p><p>هجت على الاخر و صوتها عالي و بدأت تشد جسمها و كسها يضيق.. اااااه.. هجيب يا واد.. اااااه... هجيب.. اااااه.... يلا</p><p>انا : انا هجيب لبنى ياستي.. اجيبه فين.. آآآآآآه</p><p>سعديه : جوا كسي يا واد.. يمكن اخلف بت حلوه زيك..</p><p>آآآآآآه ايوا انا هجيب اهو.. جايين اهم. ياااااااه. آآآآآآه اهم اهم اهم اهم و ارتعش جسمها و انا انفجرت باللبن جوا كسها.. و نمت فوقها عريانين عرقانين من التعب رفعت جسمها.. انا اترميت جنبها.. ولقيتها عملت نفس حركه ماجي. رفعت رجليها وقفلت كسها بايدها.. استغربت وقلت لازم اعرف ايه القصه..</p><p>نكمل في الجزء الرابع</p><p>دعمكم يشجعني على الاستمرار،??</p><p></p><p>(((الجزء الرابع))) ???????</p><p>فوقنا.. من النيكة الجميله دي..</p><p>انا : انتي بترفعي رجليك ليه كدا يا سعديه</p><p>سعديه : سعديه من غير ستي.. علشان خدت غرضك</p><p>انا : لا خلي ستي دي لما نكون لوحدنا و عايشين الموضوع.</p><p>سعديه : وماله يا ميكو.. دا انت سيدي برضو بعيد عن اللعب دا.. انا برفع رجلي علشان عايزه أحبل منك.. عايزه لبنك يدخل جوا. يمكن أحبل في بت حلوه كدا زيك.. جوزي شكله قطع الخلف من القرف اللي بيطفحه دا..</p><p>انا : بس مين قالك اني موافق يا سعديه.. مين قال اني عايز اخلف منك</p><p>سعديه. : خلاص يبقا نفض موضوع النيك من أساسه.. لو مش عايز</p><p>انا : لا اقصد يعني المفروض تاخدي رأيي.. مش هتبقا بنتي برضو..</p><p>سعديه : ههههههه بنتك.. يا حلاوه.. يعني بنتي يبقا ابوها ابن الاكابر.. يا حلاوه يا ولاد... دا يوم المنى..</p><p>انا : انا قلقان.. بس لو انتي حابه كدا مفيش عندي مانع.. و بوستها على خدها..</p><p>قامت و خدتني في حضنها و تبوس فيا..</p><p>و قامت جابت لبس ليا و قالت قوم خد حمام.. و خدت حاجات مريم تغسلها...</p><p>خدت الحمام. و نمت و صحيت على صوت سعديه.. جهزت الفطار يا ميكو قوم.. احنا قربنا على الضهر..</p><p>قمت دخلت الحمام و غسلت وشي و خرجت فطرت و طلعت قعدت في الجنينه.. بفتكر كل اللي حصل اليومين دول... سعديه جت.. قعدت معايا..</p><p>انا : قوليلي يا سعديه.. انتي وانا بنيكك قلتي علمتوني النيك في الطيز يا شراميط.. تقصدي مين...</p><p>سعديه : يوووه لا ميكو.. انت بتاخد على كلامي وانا بتناك.. ضحكت</p><p>انا : لا انت عارف كل حاجه.. هتقولي ولا اخليكي تقعدي في بيتكم احسن..</p><p>سعديه : مالك يا سي مايكل انت قلبت كدا ليه.. اومال فين كلام امبارح...</p><p>انا : يا متناكة قلتلك لما نكون في الحاله دي هنكون زي ما انتي شفتي.. لكن في العادي اوعي تنسى نفسك.. تخلصي و تتكلمي ولا اقول لمامي انتي كنتي بتعملي ايه معايا في الحمام قبل كدا..</p><p>سعديه : ابوس رجلك يا سيدي.. انا مقدرش اتكلم في حاجه.</p><p>انا : اتكلمي و انا مش هقول لحد.. اخلصي مش هسأل تاني.</p><p>سعديه : اقصد الهانم و مريم و ست ماجي و سومه و ناهد.. والباقي معرفش اتكلم عنهم..</p><p>انا : قولي القصه كلها.. اخلصي</p><p>سعديه : طب تعال ندخل جوا يا سيدي احسن حد يسمع</p><p>قمنا و دخلنا اوضتها..</p><p>سعديه. : القصه بدأت يا سيدي من فترة طويلة.. الهانم كانت قاعده متضايقه ان البيه مش هيجي الاجازه بتاعته.. و كنا في الصيف.. و قرفانه... رحت أطيب خاطرها و اقولها معلهش يا ستي يمكن عنده ظروف.. وقعدت اعيط على زعلها.. قامت مسكتني و خدتني في حضنها و قالتي بتعيطي علشاني يا سعديه.. و حضنتني جامد.. ولقيتها بدأت تبص في وشي و تمسح دموعي و قعدت تبوس على خدودي.. انا قلت عادي.. لقيتها قربت من شفايفي و باست قريب منها. انا بعدت عنها شويه.. قامت قالتلي جهزي الحمام ليا. دخلت جهزته و دخلت و دخلت أقف جمب الباب لو احتاجت حاجه.. نزلت البانيو و ندهت عليا.. قالت هاتي اتنين بيره من التلاجه وتعالي و هاتي مكسرات.. رحت جبت و قفت بعيد.. ندهت قالت تعالي يا بت انتي.. انتي مكسوفه مني.. احنا ستات زي بعض.. دخلت وقعدت على الكرسي جمبها و حطيت البيره.. اديتني واحده وقالت اشربي.. قلتها لا لا ستي انا بدوخ من الحاجات دي.. قالتلي دا بيره يا بت يا هبله مش ويسكي.. شربت وهي بدأت تشرب و انا اشرب.. دماغي لفت شويه و جسمي سخن.... لقيتها بتقولي تعالي ساعديني في الحمام يا سعديه.. كنت مكسوفه اني اول مره اشوفها عريانه خالص.. و اديتني الليفه و الصابون اغسل.. بدأت اغسل ضهرها و دراعاتها و تحت دراعاتها.. شاورت على صدرها و قالت اغسلي هنا.. بدأت اغسل وايدي بترتعش.. لقيتها بتغمض عنيها.. و نفسها بيروح ويجي.. وانا ست و عارفه الكلام دا معناه ايه.. قالت انزلي تحت يا سعديه و بدأت اغسل بطنها... قالتي انزلي تحت يا سعديه مش لازم اطلب كل حاجه.. خفت و نزلت اغسل شعر كسها لقيتها بتقول تحت. انا انكسفت خالص و البيره بدأت تلعب في دماغي.. وبدأت اغسل كسها وهي بدأت تطلع أصوات وقفت.. مسكت ايدي و ضغطت بيها على كسها وقعدت تحرك.. وتقولي كمان يا سعديه يا حبيبتي.. اااااه.. ااااه.. عرفت علطول ان الهانم تعبانه و عايزه ترتاح و البيه مش جاي.... شالت الليفه من ايدي وقالت اغسلي كدا احسن ومسكت ايدي و حطيتها على كسها بدأت ادعك في كسها.. وهي تقولي اكتر.. بدأت ادعك جامد.. هاجت خالص.. وشدت ايدي وقالت اقلعي و تعالي انزلي معايا علشان تعرفي تغسلي كويس</p><p>قلتها ميصحش يا ستي و بعدين انا بتكسف.. اتعصبت عليا و قالت اسمعي الكلام.. قلعت الجلابية و انا مش لابسه غير اللباس ََ نزلت.. قالت اقلعي اللباس.. شدتني وانا واقفه و قلعتني و قعدتني بين رجليها و شدتني على صدرها لورا.. و قالت هعملك الغسيل ازاي انا.. وبدأت تحط صابون على صدري من قدام و تدعك فيه بايدها و انا سخنت قوي و رجعت راسي لورا.. لقيتها بتشم في شعري و تبوس في رقبتي و انا خلاص مش قادره.. استسلمت ليها وقلت زي ما تيجي تيجي.. علشان خايفه تطردني من الشغل.. رجعت راسي على صدرها و بدأت تبوس خدودي.. وتقرب من شفايفي.. وتقولي مبسوطه يا سعديه و انا بهز راسي.... بدأت تبوس في شفايفي وتدخل لسانها كأنه راجل معايا.. و تدعك بزازي قوي.. وبدأت تنزل ايدها على كسي و تغسل شعر كسي وانا مكسوفه اني مش منضفه.. لقيتها بتنزل على ودني تقولي شعر كسك جميل يا سوسو.. وبدأت تدعك و تدخل صباعها جوا كسي.. و تقولي شايفه الغسيل يا بت.. وانا في عالم تاني... سحبتني من الحمام و دخلنا الاوضه ونمت على السرير بتاعها وهي نامت فوقي تبوس في شفايفي و خدودي و وهي بتعصر بزازي.. وبدأت تنزل على بزازي تمصها و تدخل الحلمه في بوقها و كأنها راجل فوقي.. وانا بدأت صوتي يعلا.. نزلت على بطني تلحس و تبوس فيه و لقيتها نزلت على كسي.. ضميت رجلي و قلتها ميصحش يا ستي.. قالت اسكتي خالص. مش تقاطعيني ابدا.. قلتها حاضر يا ستي امرك... وبدأت تلحس في كسي وتبعبص طيزي و كانت أول مره حد يلمس طيزي اصلا... لغاية ما قامت و حطت رجلينا بين بعض وقربت مني و كسها لمس كسي.. وبدأت تتحرك وانا اتحرك لغاية ما نزلنا مع بعض.. قالتي انبسطي يا سعديه.. قلتها قوي يا هانم.. و مكسوفه قوي.. لقيتها جت حضنتني و قالت انا هخليكي تنبسطي علطول بعد كدا.. بس الشرط ان الكلام دا لو طلع لحد او اي كلام تاني هخرب بيتك و خلي بالك انا مصوره اللي حصل دا.. و شاورت على الكاميرا.. انا مصدومه من الكلام.. بس خفت.. قلتها حاضر يا ستي.. كل كلامك في بير. عرفتني على موضوع الجروب بتاعها.. فيه ناس معروفه. ناس بتتغير.. فيه اني و مريم و الهانم و ست ماجي و ست ماريان و عماد و سي ميلاد و ست سالي مراته و ناهد و سوما انت عارفهم... وكلهم متصورين علشان محدش يطلع أسرار الجروب برا.. وفيه بقا الستات و الرجاله اللي معرفش عنهم حاجه.. فيه ناس مشوفتهاش غير مره واحده...ومن كل دول اتعلمت النيك في طيزي.. هي دي كل الحكايه.. بس انا مش مهمه وسطهم علشان كدا مش دايما معاهم في اي موضوع...</p><p>انا: و انتي بتراقبي الدنيا هنا في الفيلا لما يكون فيه حد هنا...</p><p>سعديه : هو انا اقدر اقول كلمه يا سي مايكل..</p><p>قعدت العب مع نفسي في اوضتي و الليل دخل وسمعت صوت عربيه مامي جايه.. بصيت لقيتها مع مريم و نازلين و سعديه قابلتهم و خدت منهم الحاجه اللي معاهم و دخلو... طلعت قابلت مامي و خدتها في حضني لاني بقالي كام يوم مش شفتها و اخدت مريم في حضني.. و قلتها في ودنها مش تنامي انهارده انا عايز اتكلم معاكي..</p><p>اتعشينا و مامي دخلت الحمام الرئيسي تاخد شاور و مريم دخلت الحمام تحت.. و طلعت ودخلت اوضتها.. وانا رايح ناحية اوضتها لقيتها بتتكلم في الفون.. بتكلم عماد.. وتقوله وحشتني موت يا واد انت.. و عندي ليك مفاجأه.. ميكو دخل الجروب ولسه واقف على موافقه مامي.. ماجي هتقولها.. وقفلت معاه..</p><p>مامي دخلت تنام من التعب و انا خبطت على مريم.. ودخلت.. لقيتها بالاندر و البرا.. قفلت الباب ورايا.. انكسفت.. قلتها فيه ايه مالك...</p><p>مريم : مفيش اتفاجأت بس.. تعال يا ميكو.. بس اقفل الباب وراك كويس.. نمت جمبها على السرير.</p><p>انا : مريم انا خايف مامي ترفض ادخل معاكم وبصراحه انا عايز ادخل..</p><p>مريم حطت راسها على صدري وقالت : متقلقش يا ميكو.. مامي اصلا كانت عايزه تدخلك بس كانت مستنيه انك تكبر وتفهم اكتر.. وانا هقنعها</p><p>انا : انا نكت سعديه امبارح.. و انتي اول امبارح و ماجي يعني بقيت مع ناس كتير.... يعني مش بقيت غريب دلوقتي.. و شفت مامي وهي بتتناك من عماد.. و عرفت ان عماد بينيك و بينيك مامته..</p><p>مريم : و انت مفيش عندك مشكله في كل دا</p><p>انا : لا خالص.. طالما الموضوع سري و كل واحد حر في جسمه وحياته..</p><p>مريم : يعني انت عايز تعمل زي عماد و تنيك مامي..</p><p>انا : لو هي موافقه طبعا.. حتى اعوضها عن بابي اللي مسافر دايما..</p><p>لقينا الباب بتفتح.. ومامي داخله.. اتخضيت ومريم عادي زي ما هي</p><p>مامي : وعايز ايه كمان يا ميكو يا شقى.... مامي عجبتك لما شفتها في الفديو عند ماجي</p><p>انا : مش عايز حاجه.. انا مشفتش حاجه اصلا..</p><p>قعدوا يضحكوا هما الاتنين..</p><p>مريم : ميكو.. محدش ممكن يعمل حاجه الا لما مامي تعرفها..</p><p>و سعديه قالت لنا كل حاجه زي ماجي.. ومش تزعل منهم.. لان دا هو اللي مخلي الجروب دا في امان.... لازم مامي تعرف كل كبيره وصغيره.. وعرفت انك نكتني عند ماجي و شافتك انت و ماجي و انا..</p><p>انا مصدوم من كل اللي بسمعه.. مامي جت نامت جنبنا و هي لابسه قميص قصير و تحته اندر صغير جدا.. و من فوق شفاف من غير براا...</p><p>مامي : ايه يا مريم انتي سايبه اخوكي كدا من غير دلع ليه..</p><p>مريم : دا وجع طيزي اول امبارح يا مامي و عملت فارت ( ظراط) و انكسفت خالص بعد ما طلع زبه.. وضحكنا كلنا.. ولقيت مامي بتنزل الحملات من على كتفها و بتنزل القميص و مريم بتقلع البراا... و الاندر</p><p>مامي : انتي هتشاركي يا مريم ولا ايه... انتي مش بتشبعي</p><p>مريم : بشبع ايه يا مامي.. مش كفايه لغاية دلوقتي مفيش زب دخل كسي.. دا انا هتجنن.. عايزه اجرب يا مامي..</p><p>مامي : ما انا عامله ليكي مفاجأة.. مكنش ينفع يا عبيطه تتفتحي و حد يعرف حتى لو في الجروب انك مفتوحه..</p><p>المفاجأة بقا انك هتجربي انهارده.. و الكلام دا هيكون سر بينا احنا التلاته.. وحتى مين ميعرفش.. فهمتوا..</p><p>مريم : ازاي بقا مش فاهمه..</p><p>مامي : ميكو هيفتحك انهارده.. بس انتي اوعي تجيبي سيرة لحد مهما كان.. ولما تحبي من قدام. ميكو هيريحك.. ولما تيجي تتجوزي.. انا عارفه دكتوره صاحبتي من زمان من ايام الجامعه تعملك العمليه في نص ساعة و ترجعي بنت زي الاول..</p><p>مريم : بجد يا مامي.. اووووووه ياي.. و اترمت في حضن مامي و تبوس في شفايفها و نزلت على صدرها تلحس فيه و تمص فيه</p><p>مامي : بس بطلي بكش يا مريوم.... تعلوا بقا علشان التصوير.</p><p>مريم..: هنصور.. وازاي الجروب مش هيعرف.. ما لو الفيلم حد اخده من الزباين برا ممكن يقول لأي حد.</p><p>مامي : لا الزبون دا محدش يعرفه.. و غني جدا..</p><p>دخلنا الاوضه و شاورنا للكاميرا زي تحيه..</p><p>و دخلنا على السرير ومامي معانا.. قلعت خالص لبسها.. وانا قلعت.. و مامي بدأت تلحس بزاز مريم و قالت لي الحس كس مريم يا ميكو يلا....</p><p>نزلت الحس كس مريم و اخدت راحتي في الحس و بدأت ادخل لساني.. وعيني على كس ماما.. نفسي ادوق طعمه شعر كسها منتظم ولونه بني.. مريم بدأت تطلع أصوات هيجان.... مامي راحت جابت الكام علشان تصور مريم هي بتتفتح.. وقالت يلا يا ميكو علشان تدخل اختك عالم النساء.. وتنسى عالم الفيرجن جيرل...</p><p>بدأت اقعد بين رجلين مريم و رفعت رجل ليها وبدأت ادعك زبي على كسها.. وهي خايفه و صدرها بيطلع وينزل... و شاده اعصابها.. مامي قالت لها الموضوع بسيط يا مريوم.. سيبي نفسك خالص.. بدأت ادعك في كسها و بدأت احط زبي على أول فتحة كسها.. ومامي قالت براحه يا ميكو....</p><p>كسها ضيق جدا.. دا طيزها أوسع.. بدأت ادخل بصعوبه وهي حست بألم ومامي بتصور... دخلت راسه.. وبدأت ادخل براحه واحده واحده لغايه ما دخلت نصه. صرخت.. اااااه.. لا شيله.. حرام عليك.. صعب.. انا حاسه بحرقان..</p><p>دخلت كله.. اااااااه... آآآآآآه.. هموت يا مامي.. كدا يا مامي.. شليه بليز..</p><p>بدأت أخرجه شويه و ادخل تاني.. ادخل وأخرج.. بدأت تهدي....</p><p>مامي قالت طلع يا ميكو.. طلعته وهو عليه دم و كسها بينزل دم بسيطه.. ومامي راحت تبوس مريم.. مبروك يا ليدي مريم...</p><p>مريم بصت تحت وحطت ايدها علل كسها و بتبص على ايدها لقيت دم.... مامي اخدت فوطه و مسحت الدم.. و قالت يلا على الحمام يا مدام.. مريم ضحكت و قامت باست شفايفي و قالت ميرسي يا ميكو.. حضنتها جامد. وقلتها مبروك يا ليدي مريوم.. ضحكنا. و قامت و مش قادرة تضم رجليها.. ودخلت الحمام مع مامي و بعد شوية خرجوا و قعدتها على كرسي و رفعت رجليها على كرسيين بعيد عن بعض.... و مامي جايه ناحيتي... قالت قوم اغسل زبك وتعال اخد حقي منك يا عفريت انت.. دخلت غسلت و اخدت شاور سريع وخرجت لقيت مريم ماسكه الكام و بتصور.. و رحت لمامي على السرير.. بس مكسوف منها.. لقيتها بتقولي انت مكسوف... اومال كنت بتبص لكسي ليه و انت بتلحس كس اختك... قوم يا واد يلا.. اول مره الاقي مامي بتكلم شعبي كدا..</p><p>قلتها حاضر.... قالت لا.. انسى الأدب دا برا السرير.. هنا عايزه شرموطه معاك.. و بتتعامل معاها.. زي ما كنت بتتعامل مع سعديه كدا.. وضحكت و مريم هتموت من الضحك..</p><p>اتضايقت جدا و كنت هقوم.. لكن قلت لازم اخد حقي في السرير..</p><p>اتحولت للحيوان سامي السواق و استلهمت شخصيته و شخصية سعديه... و لفيت وشي ليها.. قلتها مالك يا شرموطه ما تهدي.. هنيكك مستعجله ليه.. مامي قالت واو.. حلو كدا.. انا بحب كدا انا شرموطه من الشارع... اتعامل معايا كدا..</p><p>هجمت على جسمها بوس في كل حته.. تمسك بزازها و تقولي تعال ارضعك زي زمان. مسكت بزازها الكبيره البيضه وبدأت امص فيهم بشهوه كبيره حلمات بزازها كبيره و طويله.. لونها اغمق من جسمها. بدأت ارضع و زبي بيخبط في جسمها من تحت.. و أيدي بتحك في كسها الكبير.. كس ست تحترف الجنس.. بدأت تظهر جواها الست البلدي ب****جة الشعبيه.</p><p>اااااه.. مص قوي.. كان نفسي تعرف النيك معايا اول مره.. اااااه.. انزل يا واد الحس كسي..</p><p>نزلت على كسها اشم ريحة كسها و اشوف علامات الشهوه عليه. كسها غرقان. بدأت اطلع لساني والفه على كل مكان في كسها.. بدأت افتح الشفايف بأيدي.. و اشوف الفتحة اللي بتحب تتناك من ازبار كتير.. بدأت الحس كسها من جوا.. وادخل لساني لآخر حاجه</p><p>اااااه.. الحس قوي.. كسي دا عايز لسانك.. انا امك يا ميكو.. ريحني... أعمل كل حاجه. اووووووف... اخححخحح.. اااااه... تعالي يا مريم يا متناكة انتي الحسي معاه.. حطي الكام وتعالي..</p><p>مريم جت و هي فتحت رجليها على الآخر و مريم طلعت فوقها تلحس كسها من فوق وانا الحس كسها من تحت..</p><p>اااااه... اااااه.. كمان يا ولاد.. ريحوني.. انا تعبانه... انتوا ولادي و لازم تريحوني وووووووااااا... اووووووف... هموت... اااااه.. كمان..</p><p>قمت قايم و مريم بتلحس كسها و حطيت زبي على كسها و بدأت ادخل.. دخل بسهوله.. بدأت انيك فيها بسرعة. و مريم تلحس زبي وهو داخل و طالع</p><p>اااااااه.. نيكني في كسي جامد.. ااااه نيك كسمك يا واد... اااااه.. افشخوني... انا تعبانه... آآآآآآه.. مريم نزلت بكسها على وش امي.. وقالت... اتهدي شوية و الحسي فضحتينا... وبدأت انيك في امي و ابوس مريم و الحس لسانها.. وانا ماسك بزازها الصغيره... آآآآآآه.. كلنا وصلنا للمتعة.. اااااااه.. طلعت زبي من امي و شديت مريم.. نيمتها على بطنها فوق امي و بدأت ادخل في كسها و ابعبص كس امي..</p><p>الاتنين في صوت واحد... آآآآآآه اخححخحح.. كمان.. مريم نزلت على شفايف امي تبوس فيها و انا ابعبص كسها و انيك مريم اختي.. آآآآآآه هجيب يا ميكو.. اااااه... وامي جابت...</p><p>بدأت انيك مريم اسرع..</p><p>اااااه نيكني جامد.. اول مره اجرب نيك الكس.. اااااه اووووووف.. هموت.. اوعي تنزل في كسي.. اااااه.... قربت يا ميكو.. اااااه جايين. آآآآآآه ااااه اهم اهم اهم امممممم وبدأت تنزل و انا طلعت زبي وحطيته بين جسمهم و بدأت ادعك فيه و نزلت لبنى و نمت فوقهم الاتنين... شوية و قمنا شاورنا للفديو و قفلنا.. و كل واحد فينا راح حمام و دخلنا نمنا...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="جدو سامى 🕊️ 𓁈, post: 48651"] ________ كل فئة في المجتمع تختلف عن الأخرى.. الريف غير المدينة.. الطبقه الفقيرة غير الطبقه المتوسطة غير طبقة الاغنياء.. كل مناخ مختلف عن الاخر.. و لكن حكايات الجنس لا تنتهي خصوصا في مجتمعنا العربي.. الذي لا يعترف بقصص ملموسه و ينكرها.. مجتمع التحرر و الاغنياء به الكثير من قصص الجنس المختلفه. في قصتنا نروي خفايا هذا المجتمع مثلما روينا خفايا الريف.. كل بيئة تنعم بالجنس و تختلف الثقافات... و لكن اللغة الوحيده المشتركة هي الهوس الجنسي.. تعالوا معي ندخل احد مجتمعات الاغنياء في قصة مايكل.. ملحوظة : القصه بها انواع الجنس المختلفه في شكل مشاهد تعبر عن جزء مهم من ما يدور في خلف كواليس المشاهد الظاهرة لكل مجموعة... اسف على الإطالة ولكن هي مقدمه مهمه.... :99: ##(الجزء الأول) ## في البداية اعرفكم بنفسي.. انا مايكل 22سنه.. من الجيزه. القاهره .. اتولدت في بيت مستوى اجتماعي مرتفع.. بابا شغال في الامارت مهندس و ماما عندها سنتر ملابس حريمي كبير في منطقه راقيه جدا و كمان سنتر تجميل (كوافير)..... عيلتي بالترتيب.. بابا سميح عنده 55 سنه.. دايما في الإمارات علشان شغله في شركة بترول.. ماما مارجريت عندها 45. دايما مشغوله في شغلها و بتسافر فرنسا دايما و بلاد كتير في اوروبا. اختي مريم 25 سنه شغاله مع ماما في إدارة سنتر التجميل من وقت ما كانت في المدرسه.. انا مايكل صاحب الموضوع....في البدايه احنا عيلة متحرره جدا بحكم المستوى الاجتماعي..مامي دايما كانت تقول لازم تقعد في البيت. انا بخاف عليك من الصحاب النوتي و من الشارع.. معظم الوقت موجود في الفيلا.. حياتي مع سعدية الشغاله و الحارس بتاع الفيلا و السواق الخاص بتاعي انا و مريم.. و ماما معاها عربيتها الخاصه. انا كنت ولد جميل جدا جدا بشكل ملفت طالع لمامي بالظبط. بشرتي بيضه جدا لدرجة ان ماما كانت بتتغزل في لون بشرتي البيضه مع الحمره اللي بتدي جمال اكتر. وكانت تقول المفروض كانت مريم تكون مايكل و مايكل يكون مكان مريم من جمالي و جمال جسمي.. علشان كدا كانت مامي بتخاف عليا جدا من الولاد و الشباب في ال كومباوند بتاعنا او في النادي.. جسمي بناتي جدا.. طيزي زي طيز مامي بالظبط في جمالها. هي كانت تقول كدا. مايكل كله انا. خصوصا التوته (طيزي)..شعري طويل وبلبس لبس ضيق جدا. حتى مره عجبني تيشرت بناتي عند مامي في السنتر و طلبته منها و هي وافقت بس بشرط مش البسه الا في البيت.. وانا وافقت.. كنت بروح الأول وانا صغير اقعد في السنتر مع مامي و كل الستات بتيجي و تبوسني و يتعاملوا معايا اني بنوته.. خصوصا طنط ماجي.. اللي دايما كانت بتقرب مني جدا و طلبت من ماما اروح عندها الفيلا اقعد معاها علشان هي مش مخلفه و جوزها مسافر. ومامي علشان تطمن عليا كانت بتخليني اروح دايما علشان هي و مريم مشغولين .. و من هنا تبدأ الحكايه.. ماجي عندها 38 سنه.. جسمها مليان شويه صغيره لكن طويله. جسمها قريب من جسم صافيناز.. شعرها طويل و لبسها على أعلى مستوى. هاي كلاس.. كانت صديقة لمامي و أهم زبونة عندها و جارتنا.... بدأت قصتي مع ماجي في سن البلوغ ماجي اتصلت على مامي و طلبت اني اروح اقعد معاها في الفيلا يومين لان جوزها مسافر لسه و هي بتقلق اول كام يوم. كنا في اجازة الصيف.. المهم مامي كلمت سامي السواق علشان يوديني عند طنط ماجي.. قابلتني و دخلت معاها كانت لابسه الروب و اخدت مني الشنطه بتاعتي اللي فيها اللبس اللي سعدية الشغاله جهزته.. انا بطبعي كسوفه قوي.. و معرفش اي حاجه غير اللي مامي توافق عليه. لان بابي قالي اسمع كلام مامي لأنها خايفه عليك و تعرف الكويس ليك.. المهم ماجي اخدتني من ايدي و طلعنا فوق أوضة النوم علشان احط لبسي و شنطتي و اغير لبسي.. قلعت هي الروب علشان كنا في الصيف و انا كمان ولد صغير.. و قالت تعال ادخلك الحمام تاخد شاور زي ما كانت سعدية تساعدني في الحمام بتاعي. قلتها اوكي يا طنط.. و خدنا اللبس اللي هغيره و دخلنا الحمام.* هي كانت لابسه قميص نوم فوق ركبتها و شفاف من الصدر والقميص مش بتلبس تحته برا هو ضيق جدا على الجسم.. كان جسمي طويل نوعا ما بالنسبة لسني و مليان شوية. زبي صغير.. طيزي اللي كانت مشكلة في حجمها و مشكله لما افكر اشتري لبس ليا... المهم ماجي جهزت الحمام و بدأت تقلعني لبسي و انا الحقيقه مكسوف لأني عارف الكلام اللي هي هتقوله و اللي سعديه بتقوله و اللي مامي بتقوله لما كانت بتساعدني في الحمام والشاور.. المهم قلعتني وبقيت عريان. ولقيتها بتصفر صفارة إعجاب. وتقولي ماما ليها حق تخاف عليك.. دا انت احلى من البنات يا ميكو.. اتكسفت و وشي احمر. وهي قربت مني و باست على خدودي و ماسكة وشي و بتقولي مكسوفه يا حلوه.. قلتها ابدا يا طنط.. قالتلي ما تقولش يا طنط.. احنا أصحاب و تقولي يا ماجي او ميجو.. اتفقنا.. قلتها اوكي يا ماجي اتفقنا.. المهم وقفت في البانيو الكبير. وهي فتحت الشاور و بدأت تحط شامبو على شعري.. و مسكت ليفه فايبر ودخلتها في ايدها و بدأت تغسل جسمي.. قلتها ماجي انا اليفه بتاعتي مش صعبه كدا. قالت اممم علشان دي للكبار.. انا اسفه يا بيبي.. و خلعت و بدأت تغسل بايدها.. بدأت تغسل في جسمي من قدام و تغسل صدري و تمسك فيه بايدها. و تقولي جسمك جميل يا ميكو اقولها ميرسي يا ماجي. بدأت تدعك حلمات صدري. ساعتها حسيت احساس غريب ايديها سحر.. غير ايد سعديه خالص. غمضت عنيا و حسيت بمتعه غريبه و رعشة في جسمي من مسك صدري البارز و حلمات صدري اللي بدأت في انها تكون بارزه.. قالت مالك يا ميكو.. صعبه يا بيبي. قلتها لا حلوه.. نزلت ايديها التانيه على بطني و بدأت تغسل فيها.. مع الشامبو اللي مغرق جسمي.. في الوقت دا كان البانيو الكبير اتملي مايه. وهي قاعده على طرف البانيو. القميص بتاعها اتبل من المايه. قفلت المايه و قالت يووووه.. غرفت بعد ما كنت اخدت الشاور بتاعي.. قلتلها ممكن تاخدي شاور تاني و بلاش تزعلي و انا اسف اني كنت سبب.. مسكتني من خدودي و قالت اسف ليه يا حبيبي. انا مبسوطه انك معايا. انا متضايقه اني قلت للشغاله انها تجيب سباك قبل ما تاخد اجازه يظبط صرف البانيو. مش مشكله يا ميكو.. انا هاخد شاور معاك.. بس عايزين نتفق اتفاق.. قلتها اوكي ماجي. قالت احنا أصحاب دلوقتي.. يبقا كل حاجه بينا سر. نلعب نهزر نسهر. كل حاجه بينا سر. و انا هخليك مبسوط و هعرفك حاجات جديده كتير.. بس انت توعدني.. لان ماما لو عرفت مش هتخليك تيجي هنا تاني و ممكن تمنعك من كل حاجه. قلتها اوكي لا ماجي.. انا مامي اصلا مش بشوفها الا الصبح بدري او. باليل متأخر و بتكون دايما مشغوله.. مش بتتكلم معايا كتير.. خدتني في حضنها و قالت خلاص احنا أسرارنا لبعض. انا كمان زيك مش فيه حد معايا ولا بيسمع مني. افتكرت ان جسمي عليه شامبو.. ضحكت و قالت كله باظ دلوقتي.. لف وشك علشان اقلع و لفيت وشي و قامت قلعت القميص و الاندر و نزلت في المايه.. مش ظاهر غير صدرها و وشها.. قالت لف.. لفيت.. خدتني بين رجليها علشان تكمل غسيل. المهم غسلت بطني و نزلت على زبي الصغير. و قالت جميل خالص يا ميكو و قعدت تغسل فيه و اول مره حد يلمس المكان دا عندي. شعور غريب. رعشة في جسمي كله.. حسيته بدا يقف زي ما بشوفه وانا صاحي من النوم. قعدت تلعب فيه جامد و تقولي هو عمل ليه كدا. تعرف يا ميكو.. قلتلها لا يا ماجي.. قالت علشان مبسوط. مش انت مبسوط دلوقتي و لا ابطل.. قلتها لا مبسوط من الحركه دي. قالت دا جميل خالص. َ كان باين عليه صغير و هو نايم.. قعدت تلعب فيه. و تلعب في بيضاتي.. و انا مستمتع قوي. وبدأت اقول اااه.. حلو خالص.. المهم قالت كفايه لف اغسل ضهرك. هي قعدت لما لفيت على جنب البانيو. وقعدت تغسل ضهري و تنزل لتحت و صلت لطيزي. قالت التوته عندك جميلة قوي يا ميكو.. قلتلها اه طالع لمامي. هي بتقول كدا َ سعدية كمان بتقول طيزك حلوه يا ميكو َ بس مكنتش اعرف معناها.. الا لما فهمتني.. قعدت تغسل في ضهري و نزلت على طيزي. بدأت تغسل بايدها الاتنين.. و تمسكها جامد. فتحت رجليا علشان تدخل رجليها بينهم و شدتني عليها بيضاتي بقت فوق فخذها وهي بتغسل جامد. قالت اقعد يا ميكو على رجلي و وطي قدام علشان اغسل كويس. وطيت خالص و انا قاعد على رجلها. وهي بدأت تحط ايدها بين الفلقتين و تدعك قوي. احساس متعود عليه مع سعديه لما تغسل طيزي. رعشة في جسمي و حاسس بحاجه حلوه مسكت الشامبو و حطت على صوابعها وبدأت تلعب في فتحة طيزي.. نفس حركة سعديه بس احسن كتير.. بدأت استمتع خالص..* بدا جسمي يسيب.. بدأت تدخل صباعها الصغير.. اااااه بيوجع يا طنط.. قالت سيب نفسك و مش تشد طيزك و انت مش تتوجع. انا بنضف طيزك كويس. دخلت صباعها كله وبدأت تلفه جوا طيزي.. ااااه. زبي وقف خالص.. وهي شدت ضهري عليها و حضنت جسمي على جسمها و صباعها في طيزي بيلف كأنه بيلف في دايرة. جسمي لمس صدرها المشدود.. وقعدت تحرك صدرها وتحكه جامد في ضهري.. رفعت دراعي ولفت دراعها و بدأت تلعب في زبي و انا هموت من المتعه.. سعديه عمرها ما عملت معايا كل دا.. بدأت تزيد من لعبها في زبي وصبعها في طيزي.. وجسمي على بزازها الكبيره.. الرعشة زادت قوي.. اول مره اوصل للمرحله دي. طيزي شدت جامد علل صباعها و زبي بدا يترعش قوي.. حسيت اني عايز اعمل حمام.. قلتها هعمل حمام يا طنط. قالت اعمل.. اااااه.. ارتعشت جامد و زبي بدا ينزل لبن.. بدل حمام المايه. نزل لبن ابيض.. انا اتخضيت و خفت.. قلتلها طنط ماجي.. ايه دا. ضحكت وهي ورا ودني.. وقالت مكنتش اعرف انك بلغت يا قطتي انتي.. قمت و لفيت قدامها و لأول مره اشوف كس حد غير ماما* و مريم لما كانت ماما بتخلي سعدية تدخلنا الشاور مع بعض.. كس ماجي وهي قاعده على طرف البانيو و بتغسل فيه.. كسها جميل قوي.. لقيتني ببص عليه و مركز جدا في تفاصيله..شالت ايديها من عليه و فتحت رجليها خالص.. و شدتني عليها.. وقفلت رجليها قالت انت طبعا مش فاهم ايه اللي نزل... قلتها لا... قالت مش تساعدني الأول في الشاور و بعدين لما نخلص.. هنخرج* و افهمك كل حاجه.. بس زي ما اتفقنا. كل* حاجه سر بينا.. لأننا ايه... قلتها أصحاب يا ميجو.. قالت شاطر.. يلا بقا ساعد صاحبتك زي ما ساعدتك.. قلتها اعمل ايه. شدت ايدي و حطيتها على بزازها و قالت اغسلي يلا. زي ما عملت ليك اعملي.. بدأت امسك بزازها كل واحد لوحده و امسك الشامبو و ادعك فيه و هي مغمضه و تقولي اكتر يا ميكو. وانا أشد اكتر. عجبني جدا بزها طري جدا و مشدود وشكله كيوت خالص. بدأت تغمض عنيها وتقول آآآآآآه.. كمان يا حبيبي.. مسكت حلمة بزها. كبيره. اكبر من مريم و مامي.. بدأت امسك فيها و تنشد من ايدي علشان الصابون. و بزها كله بترج قدامي.. حسيت بمتعة لذيذه قوي.. وبدأت اغسل بطنها بالصابون بتاع الشامبو اللي نازل. نزلت لتحت و وقفت. مكسوف انزل لتحت لقيتها صوتها بيتقطع وتقولي اغسل لماجي تحت يا ميكو و نضف كويس زي ما نضفتك.. نزلت براحه وايدي بترتعش.. وصلت لأول كسها.. وهي عنيها اتغيرت و صوتها بيطلع ااااه.. نزلت اكتر.. شهقت شهقة مش هنساها لدرجة اني خفت و شيلت ايدي.. فتحت عنيها و مسكت ايدي و قالت ميكو كمل تنضيف و مش توقف. انا بدأت اخد راحتي و بدأت اغسل كسها بالصابون و ادعك بسرعة و هي بتقول كمان.. اااااه.. كمان يا ميكو.. ومسكت ايدي و حطيتها على مكان عرفت بعد كدا انه (زنبور) و قالت ادعك هنا.. وهي بتفتح رجليها اكتر و صوتها بيعلي اكتر... آآآآآآه كمان يا ميكو يا حبيبي.. ابسط طنط ماجي زي ما بسطتك.. آآآآآآه.. امممممممم و تمسك شفايفها بسنانها.. اووووووه ياه.. اووووووه جود... مسكت ايدي وطلعت صباعين و قالت اغسل لمجاي من جوا. و دخلتهم جوا كسها.. سخن قوي.. طري جدا.. احساس من المتعة مش يتوصف.. قالت دخل و طلع.. بدأت ادخل و اطلع سرعة اكتر.. شهقت شهقة اكبر.. و تتااوه اااااه جود.. جود مان... آآآآآآه... اكتر ميكو.. شوية و قالت كفايه غسيل هنا. و مالت على طرف البانيو و طيزها ليا.. و قالت اغسل التوته لماجي يا ميكو.. شكل طيز ماجي تحفة فنية.. بشرتها برونزي.. و طيزها كبيره.. و لما مالت فتحت و كسها و طيزها ظهروا و انا لقيت زبي وقف تاني.. أحاسيس اول مره أشعر بيها.. ببص و بدقق في كل تفاصيل الطيز الجميله دي. ولقيت ماجي متعصبه. بتقول ميكو يلا بسرعة َ حطيت ايدي على طيزها ادعك فيها و اغسل فيها.. وهي تقولي اكتر.. امسك أصعب.. بدأت امسك بأيدي الاتنين و و احط ايدي بين الجبلين دول. شهقت تاني.. قالت ميكو بسرعة اعمل زي مع عملت معاك.. حطيت صباعي على فتحة طيزها. وبدأت ادعك زي ما عملت معايا.. وهي تقول آآآآآآه.. اوي.. كمان ميكو.. انت ممتاز.. دخل صباعك و نضف من جوا عند ماجي.. بدأت ادخل صباعي.. دخل بسهوله مع الصابون... زبي وقف جدا وبدأ يخبط في فخذها.. لفت راسها لورا وشافته واقف و هي بتتنهد و تقول اححححح.. .. قالت ميكو.. ممكن تعملي حاجه.. قلتلها حاضر يا طنط.. قالت علشان الصابون يوصل جوا اكتر لازم حاجه اكبر من صباعك. علشان انا طيزي تعبانه من جوا.. قلتها اعمل ايه.. قالت دخل بتاعك دا جوا طنط ماجي علشان تعبانه. قلتلها ازاي. قالت اقف ورايا.. و حط بتاعك على الفتحة. وانا هقولك تعمل ايه. نفذت كلامها و فعلا حطيت بتاعي على فتحة طيزها الجميلة. و هي مسكت زبي من ورا وقالت اضغط يا ميكو.. ضغط و بدأت ترجع بطيزها و تطلع و تقولي اضغط وهي ماسكه زبي.. لغاية ما دخل جوا طيزها وبدأت تقولي اضغط اكتر ميكو.. وهي ترجع اكتر.. اتحرك اكتر مبكر ورا وقدام.. كانك بتلعب ضغط. و بدأت افهم اللعبة الجميله دي و بدأت انيك ماجي.. وبدأت أسرع و اسرع. و ماجي بتصرخ و تقولي كمل. كمل.. آآآآآآه..... لااااااااا.. اوعي توقف... اااااه.. جاني نفس الاحساس اني عايز اعمل حمام. وجسمي كله بيترعش.. قالتها طنط هعمل حمام حاسس. قالت مش حمام يا ميكو... اعمل.. و بدأت اقرب* و اتحرك جامد. و مره واحده عملت نفس اللي حصل اول مره.. بس جوا طيزها و انا مش شايف.. خرجت زبي و اللبن نازل وراه.. ماجي بتحزق و تنزل اللبن.. آآآآآآه... مش قادر أقف على رجلي.. نزلت على ركبي و سندت ضهري على جنب البانيو و ماجي قامت تاخد الشاور و انا بعدها و خرجنا.... في اوضه النوم لبست لبسي و ماجي لبست قميص بس زي عدمه. لنص طيزها و نص بزازها طلع لان القميص ضيق.. المهم نزلنا الريسبشن و عملت اكل لينا و قعدنا نتعشى.. كانت حوريه قاعده بتاكل.. قلتلها عايز افهم يا طنط ماجي.. انا ايه اللي نزل من هنا. و شاورت تحت.. ضحكت بصوت عالي. وقالت دا لبن.. قلتها لبن ازاي من هنا. انا كدا تعبان.. قالت لا يا ميكو.. انت كدا بقيت راجل و بالغ.. قلتها يعني ايه. قالت يعني تقدر تتجوز و تخلف ولاد.. اللبن دا اللي بيدخل هنا. و شاورت على كسها.. ويجيب البيبي.. و العملية دي اسمها سكس. يعني بابا و ماما علشان يخلفوك عملوا كدا. بابا دخل دا في كس ماما و نزل اللبن زي بتاعك جواها و هي حملت فيك.. قلتلها يعني انتي كدا هتجيبي بيبي مني.. ضحكت وقالت لا. اللبن* لازم ينزل هنا.. جوا... واللي بابا بيعمله دا اسمه بينيك ماما... اووووووه.. افتكرت... سمعت الكلمه دي قبل كدا في البيت.. قالت ازاي يا ميكو.. قلتلها.. اونكل ميلاد صاحب ماما. كان بيدي ماما حقنه في الاوضة و سمعتها بتقوله نيك قوي.. و بتقول اااااااااه... انا فكرت ان الحقنه صعبه. بس يا طنط.. اونكل ميلاد كان عايز يخلف من ماما ليه؟... ضحكت وقالت معقوله يا مارجريت تعملي كدا يا وسخه.. من غير ما تقولي.. طيب. .. وقالت يا ميكو مش لازم علشان تخلف.. ممكن علشان تنبسط زيننا كدا انا وانت.. قلتلها يعني ممكن اللبن بنزل جوازو مش تخلف.. قالت اه.. ممكن تاخد حبوب.. اممممم.. فعلا كانت بتاخد الحبوب قبل اونكل ما يجي و تقولي اونكل هيديني باقي العلاج.. حقنه....المهم خلصنا اكل و قالتلي كل حاجه بينا سر علشان انا هخليك مبسوط دايما. قلنها حاضر.. طلعنا الاوضه و قالت هفزجك على حاجات تفهمك.. و شغلت موقع سكس وتفهمني الأنواع.. و جابت فيلم وحده بتنيك ولد.. انا فتحت بوقي.. وقلت ايه دا يا طنط.. قالت عجبك.. قلتها ازاي طنط عندها زي دا و شاورت على زبي.. قالت دول برا مصر و ليهم زب جميل زيك كدا يا مايكل. الولد نايم و الست دي مدخله زبها في طيز الولد.. وهو عمال يقول اووووه ياي.. فاك وهي بتضربه بحاجه على التوته بتاعته. وبعدين وقفت و هو نزل يحط زبها في بوقه زي ? المصاصه. قلتلها يييع.. ازاي يحط في بوقه مكان البي بي.. قالت مفيش بي بي دلوقتي يا ميكو.. استنى وشوف.. شويه و الست نزلت في بوقه لبن و خرجت زبها ونزلت على وشه و هو بيطلع اللبن على لسانه و يدخله و يبلع اللبن. وانا فاتح بوقي. قلتلها هو اللبن دا ينفع يتشرب زي لبن سعديه يا طنط.. قالت انت شربت لبن سعديه.. قلتلها اه كانت بتشرب البيبي و قالت تشرب يا ميكو بس متقولش لماما. انا كنت عايز اجرب..شربت.. بس كان لبن قليل خالص و مش حبيت طعمه.. حبيت ابعد قالت متشربش. بس مص زي ?.. وخلتني امص ليها كتير و هي كانت مغمضه زيك و انا بلعب عندك هنا. وببص لقيتها قلعت الاندر و قاعده تلعب في كسها.. ومعاها ازازه زي البرفن بتحط منها سائل على كسها... اتكسفت.. قالت و انبسطت من مص صدر سعديه يا ميكو.. قلتها حقيقي اااه.. ناعم و طري و هي صدرها جميل زيك يا طنط.. ضحكت وقالت عجبك.. قلتها قوي.. وقامت قالعة القميص كله و بقت عريانه و قالت اهو يا سيدي.. اتفرج براحتك.. قلنها ميرسي يا طنط. قالت اقلع بقا علشان انا مش افضل مكسوفه منك.. قلعت لبسي و فضلنا عريانين.. ونمنا على بطننا قدام الشاشه و هي غيرت الفيلم.. جابت راجل كبير و نايم فوق ولد صغير.. قلتلها دي مصارعه يباني انا عارفها .. ضحكت ضحكه كبيره.. وقالت مصارعة ايه يا ولد.. مين قالك كدا.. قلتها السواق بتاعي.. فرجني عليها و دايما كنا بنلعبها بس هو بيكسبني. و ينام فوقي كدا.. قلتله مرا نلعبها من غير ما نقلع لان ماما قالت لو حد قالك تقلع لبسك قدامه متعملش كدا.. بس هو قالي ان دا مينفعش و الكلام ده سر و ماما مش بتيجي الا متأخر.. وكمان علشان بتاعه كان ساعات بيوجعني و بينزل حاجه على التوته بس هو بيمسحها و يشطف ليا علشان ماما مش تعرف.. بس بحبها قوي.. فتحت بوقها.. مستغربه على كل الكلام اللي بقوله.. قالت الكلب دا بيلعب في طيزك يا اهبل و بينزل لبنه. قلتها مشوفتش لاني كنت نايم على بطني و لما بيكسبني لازم يقلعني و ينزل الحاجه دي علشان يبقا كسب. مره خلاني اكسبه و نام هو و انا عملت زيه بس مش نزلت حاجه وقالي يبقا انت مش كسبت. وكمان بتاعي كان بيتشوك لان عنده شعر كتير في التوته بتاعته.. لقيتها بتقولي الكلب ذا كان بينيكك زي عمو دا.. وكملت الفديو بس لقيت عمو دا مدخل زبه في طيز الولد و الولد مبسوط و بعدين نزل لبنه عليه و قعد يدخل صباعه جوا. انا حسيت جسمي مش طبيعي وزبي وقف. حسيت اني عايز كدا. لقيت ماجي بتحط من الازازه على طيزي وعلى فتحتها و وتلعب فيا. وبتدخل صباعها بصت ليا قالت مبسوط قلتلها ااه قوي. قالت دوق كدا الجيل دا وحطت على صباعها حته و حطته عند بوقي لقيته زي الفراوله. جميل قوي.. قامت هي. وقعدت على رجليا من تحت و قالت انا هعملك حاجه تبسطك بس هتعمل اللي اقولك عليه من غير ما تقرف. قلتها اوكي. قعدت تدخل صباعها جوا و تقولي سيب أعصابك خالص. وبدأت تزود السرعة انا كنت مغمض عيوني و مبسوط قوي.. زبي وقف.. قالت ارفع طيزك يا ميكو و اقعد زي الدوج.. عملت دوجي بوزيشن زي ما عرفت اسمه بعد كدا وهي نزلت بوس في طيزي الجميله و ولقيتها دخلت على فتحة طيزي و بدأت تبوس فيها بعد ما مسحت بكلينكس.. اووووه.. احساس روعة.. بدأت أقرب ااااه.. غصب عني و عنيي مغمضه وهي طلعت لسانها و بدأت تلحس طيزي زي الايس كريم وأيدها بتلعب في زبي. جسمي بيرتعش من المتعة.. شويه وقالت يلا مش عايز تبوس بزاز ماجي ولا سعديه احلى مني.. قلتلها انتي اجمل منها و من مامي.. مامي صدرها مش كبير زيك كدا و بيكون نازل لتحت مش زي بتاعك كدا انتي و سعديه... قالت انت شوفته فين يا شقى. قلتها و ماما بتغير الدريس وبعدين انا كنت بنام معاها لما بكون خايف ساعات... رجعت بضهرها وركنته على السرير وبدأت تلف صباعها حوالين الحلمات زي ما عرفت اسمها بعد كدا انا قمت وزبي قدامي و من غير ما تقول انا اترميت على صدرها لقيت مفيش لبن سألتها قالت لاني مش خلفت يا ميكو.. يلا. بدأت ابوس و امص و امسك صدرها و هي تحط من السائل بتاعها على صدرها وتقولي الحس كله. وهي بدأت تدخل في الحاله الجميله و ايديها تلف حوالين راسي و تضغطوتضغط زي سعديه على بزازها و تقول اااااه.. كمان يا ميكو.. انا محرومه.. يااااااه... كمان.. وهي مدت ايدها و مسكت زبي وبدأت تلعب فيه.. شويه وقالت ايه رايك يا ميكو اعملك زي الولد اللي كان حاطط زب طنط في بوقه و انت تعمل معايا هنا.. استغربت.. قلتها انا هعمل هنا ازاي.. قالت زي ما انا لحست ليك طيزك انت تلحس كسي و طيزي.. وانا همص زبك الجميل دا. قلتلها اوكي يا طنط ماجي. قامت فتحت كسها و حطت عليه وقالت يلا. قلتلها بس اوعي تعملي بي بي.... ضحكت وقالت متخفش.. انت اللي غاسله يا ميكو بايدك.. نزلت تحت وبدأت اتفرج على كسها.. ناعم و احمر وجميل جدا.. احلى من كس سعديه و مريم اختي.. الاتنين عندهم شعر في كسهم.. بدأت اشم فيه. ريحتها جميلة.. قلتلها ليه يا طنط مش عندك شعر هنا.. و سعدية و مريم و ماما عندهم.. قالت ما انا ميكو عندي.. بس انا بشيله.. علشان يبقا حلو و جميل وانت تلعب فيه براحتك.. كسها حلو قوي بس انا مش عارف اعمل ايه.. هي فهمت.. قالت استنى.. غيرت الفيلم وجابت واحد بيلحس لواحده كسها. بس كان فيه شعر من فوق وكس ماجي احلى من كس الست في الفيلم. بدأت اتفرج و زبي وقف على الفيلم. الولد بياكل كسها.. بيلحس و يدخل لسانه و يشد كس الست في بوقه.. انا هجت خالص. لقيت ماجي ورا بتنده ليا و تقولي يلا يا ميكو تعبت.. بتحط ايدها على لسانها و تدعك كسها.. شكل كسها بيلمع. وحسيت اني نفسي فيه. يا ترى طعمه ايه.. اكيد حلو. قربت منها و نزلت لكسها و مش محتاج تقولي يلا.. بدأت ابوس المكان دا اللي دايما بستغرب انه مختلف عني لما كنت بشوف كس سعديه و مريم و ماما.. بدأت اطلع لساني و ادوق طعمه َ. طعمه غريب بس لذيذ.. بدأ القلق يروح مني و بدأت الرغبه تحل مكانه. بدأت اطلع لساني و اتعود على كس ماجي اللي اي راجل بتمنى بس يشوفه.. كس شابه في أواخر التلاتين.. بدأت افتح بلساني الكنز. امص شفايف كسها و اطلع بلساني على رأس كسها. الجزء اللي بين الشفايف بارز وبدأت ادخله في بوقي و العب بلساني فيه. ماجي مسكت راسي تضغط على كسها.. اااااه.. كماان يا ميكو.. ممتاز.. اااااه... اوووه جود... اخخخخ.. و يتحرك جسمها علشان كسها يلزق في وشي.. اااااه.. ايه كل السائل دا.. جسمها بيتلوي تحتي. وانا جسمي كله سخن.. بدأت ادخل لساني... ااااااه. كمان ميكو.. اااااه.. ماجي بتحبك.. اااااه.. كمان علشان خاطري... اسرع... ااااااه.. وانا بدخل لساني و اخرج ادخل و اخرج.. رفعت راسي و مسكت وشي و باستني في شفايفي و بتدخل لسانها جوا.. وانا بدأت اقلدها. ماجي جميله اي حد يحب يقرب منها... قالت يلا.. زي ما عملت لك في التونه بتاعتك.. قولتها اوكي.. لفت و خدت وضع الدوج.. وانا جيت من وراها وبدأت اعمل زيها. طيزها جميله قوي.. بدأت ابوس في كل حته. الحس كل مكان. وهي تحرك طيزها الكبيره علشان وشي يدخل في النص.. فعلا رجعت بطيزها لورا و انا بلحس لقيت لساني في وسط طيزها.. بدأت الحس من تحت لفوق و وصلت للخرم لحست خرمها وبدأت الف لساني حوالين الخرم... قالتلي دخل صباعك في كسي. دخلت صباعي وبدأت الحس خرمها قوي وهي ماسكه المخده بسنانها وبتقول كمان يا ميكو يا جميل... آآآآآآه... يااااااه... أووووه.... شويه وقالت كفايه يا ميكو.. بصراحه طعم طيزها عاجبني جدا.. ومش عايز اسيبها.. زعقت. و رفعت طيزها.. وقالت ميكو.. تسمع كلامي اول ما اقول.. انا خفت.. ورجعت ورا.. هي حست اني خفت... قامت واخده راسي بين بزازها.. و ضحكت وقالت انا بهزر معاكي يا ميكو يا حلوه.. انتي كلبتي الجميله.. انا كنت عايزه اعملك زي ما وعدتك.. خلتني أقف.. وهي نزلت قدام زبي.. و مسكته و بتبوس فيه بوس متقطع في كل مكان.. و نزلت لبيضاتي تحطهم في بوقها.. يااااااااه احساس جميل.. وزبي الصغير فوق وشها.. وهي تحته.. كانت متهوره في لحس كل حته تحت.. بدأت تدخل رأسه و تلعب بلسانها فيه.. اااااه... وتمص كتير.. تدخل وتطلع.. تدخله كله جوا بوقها.. قلتها ااااااااه. حاسس اني هعمل لبن يا طنط ماجي.. وقفت وقالت لا استنى.... وبعدت عن زبي.. وقالت افرجك عال حاجه.. وغيرت الفيلم وجابت لقطه.. و شاب بيدخل زبه في كس ست قلتها ايه دا يا طنط.. قالت كدا بينيك طنط اللي في الفديو... ايه رايك تعمل زيه.. قلتها ماشي.. ضحكت وقالت انت كل حاجه ماشي.. اتكسفت.. قالت انت عايز تدخل بتاعك فين.. و شاورت على كسها و طيزها.. احترت.. الاتنين احلى من بعض.. شافتني مكسوف.. قالت انا عايزه هنا. و شاورت على كسها.. و نامت على ضهرها و قالت تعال و بتفتح كسها.. وانا رحت زي المجنون عايز اجرب.. وبدأت أقعد بين رجليها.. و احط زبي على كسها و مش عارف ادخل فين.. هي مسكت زبي البرئ الساذج.. و بدأت تحطه على فتحة كسها بين الشفايف. وتقولي دخل يلا.. وبدأت ادخل في كسها.. وبدأت ادخل في وسط كسها و مايه كسها اللي بتساعد زبي يوصل لآخر حته فيه.. احساس مختلف... وهي بدأت تغمض و تمسك بزازها و تلف رجليها حوالين ضهري و تضغط على كسها بتمسك بزها و ترفعه ناحيه شفايفها تبوسه و انا بدأت اتعود واتحرك بسرعه. وهي غمضت عنيها و بتعصر بزازها... و تطلع أصوات هاديه ااااه و بدأت اسرع اكتر و اضغط قوي و الصوت يعلي آآآآآآه... نيك يا ميكو.. ااااااااه اسرع يا ميكو... ااااااااه نيك ماجي.. ااااااااه.. اووووووه... اخخخخ.. كمان يا ميكو.. وبدأت تضغط على ضهري اكتر.. آآآآآآه و كسها بقا غرقان و انا فهمت خلاص ان دا مش بي بي.. اااااه.. انا رفعت راسي من المتعه.. ااااااااه.. بدأت تضغط جدا. ااااااااه. يلا يا ميكو اعمل لبن جوا.. ااااااااه.... انا خلاص حسيت بالرعشة.. وبدأت انزل لبن جوا.. ااااااااه.. و هي تعصر في جسمي عليها.. مسكت ضهري و ترفع كسها لفوق.. وعرفت انها بترتعش.. صوتها عالي.. يااااااااه.. ااااااااااه... ااااااااه.. و اترعشت رعشة قويه.. و رجليها نزلت و انا نايم فوق صدرها مش قادر اتحرك.. نمت فوقها و زبي خرج من كسها.. و جسمنا فوق بعض.. شوية فتحت عنيها.. وابتسمت.. وقالت.. ميكو.. انت من انهاردة.. حبيبي.. و خدتني في حضنها و باست شفايفي بوسه طويله.. و نمت جمبها على السرير.. وهي رفعت رجليها لفوق... استغربت.. قالت علشان اللبن يدخل جوا بطن طنط يا ميكو.... شوية و قمنا.. اخدنا شاور و رجعنا نمنا للصبح....... نكمل قصتنا في الجزء الثاني ? الجزء الثاني ? ? ? ? ? ? نفتكر اخر حاجه نمت فوقها و زبي خرج من كسها.. و جسمنا فوق بعض.. شوية فتحت عنيها.. وابتسمت.. وقالت.. ميكو.. انت من انهاردة.. حبيبي.. و خدتني في حضنها و باست شفايفي بوسه طويله.. و نمت جمبها على السرير.. وهي رفعت رجليها لفوق... استغربت.. قالت علشان اللبن يدخل جوا بطن طنط يا ميكو.... شوية و قمنا.. اخدنا شاور و رجعنا نمنا....... صحينا الصبح.. و لقيت ماجي بتصحيني و تقولي قوم يا مايكل.. مامي عايزه تطمن عليك.. و بتديني الفون مامي : عامل ايه يا ميكو.. طمني عليك انا : كويس يا مامي انتي عامله ايه و اخبار مريم ايه و كوكو (الكلب بتاعي اللولو) مامي : كويسين يا حبيبي.. طنط ماجي مبسوطه انك قاعد معاها.. هتقعد معاها انهاردة و ابعتلك سامي يرجعك الصبح انا : اوكي يا مامي.. باي مامي : باي يا ميكو.. متزعلش طنط ماجي قفلت السكه و ماجي لقيتها مبتسمه و بتبوسني على خدي و بتقولي قوم يا شقى علشان تفطر.. كانت لابسه قميص جديد. بس القميص دا انا شفته مع مريم قبل كدا.. استغربت.. قلتلها القميص دا بتاع مريم.. ارتبكت و قالت لا.. ممكن يكون زي بتاعها. قالت لا . انا عارفه كويس.. قالت.. اااه انا أخدته منها و هرجعه.. قلتها طب ليه كذبتي عليا الأول.. انا كدا ممكن مش اصدقك تاني.. اللي بيكدب مره. ممكن يكدب كتير.. اتحرجت مني.. وقالت انا غلطانه.. بس الحقيقه ان مريم شافته عندي هنا و قالت محتاجه البسه و أتصور بيه.. لاني جيباه من فرنسا...و مش موجود زيه.. قلتها مريم مش كانت بتصور بيه.. دي كانت مع صاحبتها في الاوضة و شوفتها خارجه رايحه الحمام بيه.. واستغربت انها لابسه قميص زي بتوع مامي مع صاحبتها. طنط ماجي انا عايز افهم كل حاجه.. وانتي قلتي اننا أصحاب و مش هنقول أسرار بعض.... قالت انا هفهمك كل حاجه.. بس اوعي تقول لحد.. اصل ممكن مامي تقاطعني و مش تيجي عندي انت كمان و يحصل مشكلة كبيره.. قلتلها انا قلتلك مش هقول لحد.* وانا مش بكدب على فكرة.. خدتني من ايدي.. و نزلنا فطرنا.. وشربنا نسكافيه وقعدنا نتكلم.. ماجي : بص انا فهمتك ان السواق اللي بيعمله دا اسمه بينيك فيك.. دي اول حاجه.. زي الفديو اللي وريته ليك بتاع الراجل الكبير و الولد الصغير.. دا اسمه شذوذ.. يعني ولاد او رجاله بينيكوا بعض. بس مش بيحصل حمل فيه.. تاني موضوع.. مامي و عمو ميلاد صاحبنا.. دا برضو بينيك مامي لأنهم عايزين بيتبسطوا.. انا : وليه ينيكها ما بابا المفروض يعمل كدا واللي بتعمله دا المفروض غلط.. ماجي : قالت بابا مش موجود و حتى وهو موجود دايما مشغول و مهمل مع مامي و بيقولها دايما انه تعبان وهي ست و عايزه تتناك وتنبسط فعملت كدا مع عمو ميلاد صاحبنا علشان يكون الموضوع سر إنما بالنسبه لمريم و صاحبتها.. تعال وانا افرجك على حاجه.. وطلعنا فوق. ودخلنا الأوضة. فتحت الشاشه و شغلت فيلم.. بنتين مع بعض... انا فتحت بوقي.. و استغربت.. قلتها دا ايه.. قالت دا سكس بين البنات وبعض.. زي الولاد مع بعض.. و مريم بتعمل كدا مع مارينا صاحبتها.. فهمت.. انا مزهول من كل اللي بعرفه.. انا ازاي كدا.... انا ليه مش فاهم حاجة... انا لازم اعرف كل حاجه.. انا مينفعش اكون كدا. ماجي : فيه ايه يا ميكو... اوعي تكون زعلت ولا هتقول لحد حاجه.. انا : لا ابدا.. مش زعلان.. بس متضايق اني مش عارف كل دا. ضحكت وقالت انت كنت صغير يا ميكو.. مينفعش كنت تعرف كل دا الا لما تكبر.. على العموم أنت كدا بقيت راجل.. و اول ما نكت. نكت ماجي يا سيدي.. قعدنا نضحك و نتفرج... قلتها و انتي بتحبي سكس البنات دا يا ماجي.. ضحكت... وقالت انت عايز تعرف كل حاجه من اول يوم.. قلتها اه بصراحه.. كفايه اللي فات.. قالت اه بحبه قوي.. خصوصا مع مريم.. بس اوعي تقول لحد.. انصدمت و بدأت أشوف ماجي بشكل تاني.. ماجي عاهرة كبيره. بتحب اكتر الصغيرين.. بتحركها رغبتها الجنسيه بدون حساب في محيط المعارف المحدوده علشان المستوى الاجتماعي و السمعه.. ومامي نفس الكلام.. و اكيد فيه حاجات كتير مش اعرفها.... فوقت على صوت ماجي بتقولي.. رحت فين يا ميكو.. قلتها معاكي.. بس مش مستوعب كل دا.. انا كنت اهبل كدا.. قعدت تضحك و تقولي ولا اهبل ولا حاجه. كل الحكايه ان كل حاجه ليها وقتها.... انا : قلتها و مريم برضو بتحب الولاد ولا البنات بس.. و مامي بتحب السكس مع الولاد بس ولا مع البنات كمان.. ماجي : مريم بتحب كله و مامي بتحب كله و انت شكلك بتحب كله و حطت ايدها على طيزي.. وضحكت.. ضحكت و قلتها وانتي كمان بتحبي كله.. قالت بالظبط كدا... شكلك عايز تتفرج على ماجي.. قلتلها هتفرج عليها ازاي.. قالت ثواني.. و غيرت الفيلم و فتحت بروفايل مكتوب عليه برايفت.. وفيه فديوهات كتير.. و فتحت فديو... اوووووف.. ماجي مع مريم عاملين فديو مع بعض.. انا فتحت بوقي مصدوم.. ماجي عريانه و مريم عريانه و حاضنين بعض و بيبصوا للكاميرا.. و بدأوا يعملوا سكس مع بعض.. بوس و كل واحده تمص بز التانيه و ناموا عكس بعض فوق بعض يلحسوا كس بعض.. مريم هايجه قوي و ماجي لفت و نزلت تلحس كسها و قلبتها وخليتها في وضع الدوج و بدأت تلحس كسها و طيزها اللي فيها شعر خفيف بني.. و مريم بتقول اااااه.. كمان يا متناكة.. انصدمت من الألفاظ بينهم.. الحسي يا شرموطة.. الحسي.. و ماجي تقولها بس يا هايجه.. ما انا بلحس اهو.. انتي اللي طيزك اتعودت على زب عماد يا وسخه.. انصدمت اكتر.. مريم بتتناك من عماد ابن طنط ماريان.. بصيت لماجي.. ولقيتها بتضحك.. رجعت للفديو و مريم بتقولها زبه حلو يا ماجي مش عايزه تجربيه.. ماجي قالتها لا انا عايزه اجرب مايكل.. انصدمت.. و بصيت ليها.. يعني انتي كنتي مخططه.. ضحكت وقالت طبعا.. رجعت للفديو..مريم بتقولها. اااه زبه حلو يا ماجي.. شوفته واقف و خارج من البوكسر وهو نايم.. كنت هنط عليه.. و ضحكوا و كملت بعبصه ولحس في طيز ماجي.. و ماجي رفعت راسها لفوق و قالت ااااه ااااه ااااه ادعكي كسي يا ماجي.. اااااه.. ااااه و جسمها شد مره واحده و قالتها هيجوا هيجوا آآآآآآه... ااااه احح خخخخخ و اترمت على السرير.. قامت ماجي لفت قدامها و حطت كسها قدام وش مريم وقالتها ريحيني يا متناكة يلا.. قالتها ثواني اخد نفسي.. شوية و قامت مسكت بزاز ماجي تعصر فيهم و تمص حلمات بزازها وكانها راجل هايج.. وتشد الحلمة في بوقها و تسيبها و ماجي تقولها اااااه كمان يا بت.. اااااه... نزلت على كس ماجي تلحس فيه كأنها بتاكل فيه و ماجي تمسك راسها كأنها عايزه تدخله جوا كسها و تقول اااااه.. مش بتكيف غير من لسانك يا بت اااااه كمان اااااه... كمان اااااه اوووف.. دخلي لسانك يا مريم ااااه كمان... ااااه... مريم تقولها لفي يا شرموطه اشوف طيزك أوسع ولا طيزي.. و اشوف ميلاد مظبط ولا ايه.. اوبا وميلاد بينيك ماجي كمان.. مش بعيد تكون هي اللي ورا كل دا... لفت طيزها و مريم دخلت بوشها في وسط طيزها و تضرب بيدها عليها.. وماجي تصرخ.. و قعدت تلحس و لقيت ماجي بتطلع من تحت المخده حاجه غريبه طويله و زي الزب كدا وقالتها خدي. نيكي بقا. و اديتها الجل.. مريم حطت الجيل و قالتها عرفتي انك انتي اللي واسعه يا متناكة. مش مكفيكي صوابعي و لساني. و قامت مدخله الحاجه دي في طيزها و بدأت تنيك فيها اااااه.. ايوا كدا ااااه... انا واسعه ااااه.. نيكي بقا.. ااااه.. اااه شوية وقالت حطي في كسي بقا.. قالتلها ازاي يا وسخه من طيزك لكسك.. قالت انا غاسله كويس يا بت خلصي. وقامت مدخله البتاع دا في كسها.. اااااه.. ااااه كمان يا مريم... كمان... اااااه و ارتعش جسمها و نزلت شهوتها و اترمت على السرير.. و الاتين بصوا للكاميرا و عملوا باي باي.. استغربت هما ليه بيصورا.. سألتها.. قالت بصراحه.. انا بحب كدا.. و على فكره كل اللي بيني وبينك هنا او في الحمام متصور.. بس بعد كدا انت هتكون عارف.. قلتها بتعملي ايه بالفيديوهات دي.. قالت ولا حاجه.. بكسب منها فلوس كتير.. ببيع الفديوهات دي بس بخفي الوش و بقطع الإسماء اللي بتتقال بصفاره... انصدمت.. قلتها و مريم عارفه.. قالت مريم بتاخد نصيبها.. واحنا متفقين.. الحاجات دي ببيعها على الديب ويب.. بكسب كتير جدا.... بصت لقيت زبي واقف.. قالت ايه.. انت هجت على مين.. عجبتك مريم في السكس. قلتها اه قوي.. قالت ايه رايك اخليك تعمل معاها سكس. قلتها ازاي. وافق وسيب الباقي عليا. قلتها بس هي هترفض علشان انا اخوها. قالت ملكش دعوه.. قلتها موافق.. طلعت التليفون و كلمت مريم.. قالتها مريوم عامله ايه.. عايزه اقولك على حاجه. وفتحت الاسبيكر.. قالتها قولي.. قالتها مايكل دخل الجروب.. مريم رد عليها و قالتها ازاي اكيد بتهزري.. مش معقول.. قالتها بجد و عرفته كل حاجه. مريم انصدمت و قالتها ازاي تعملي كدا.. قالتها بس ملكيش دعوه. دا كمان عجبه الفديو بتاعنا و انتي عجبتيه وعلى فكره هو سامعك ناو.. مريم سكتت.. ماجي قالتلي سمعها صوتك يا ميكو علشان تصدق.. اتكلمت و قلتلها مريم انا مع ماجي دلوقتي.. انتي عامله ايه يا ميمو.. ردت وقالت كويسه يا ميكو.. هو فيه ايه.. قلتها ولا حاجه.. ماجي قلتلك.. قالت اقفل انا جايه ليكو.. قفلنا. شوية مريم جت. ودخلت و الفديو كان على اخر لقطه. واقف.. انصدمت.. وقالت هو فيه ايه.. ازاي يا ماجي تعملي كدا. دا الاتفاق.. قالتها هسسسسس.. مايكل كان لازم يعرف و مش نسيبه كدا و لو عرفتي حكالي ايه كنتي عرفتي اني مش غلطانه. متعرفيش السواق كان بيعمل ايه معاه ولا سعديه.. قلتلك انتي و ماما لازم مش نسيبه كدا.. اهو استغلوا انه ساذج وكانوا بيستغلوه.. قعدت مريم وقالت مامي عرفت انه عرف.. انا قاعد زي الأهبل. ومش فاهم ايه علاقة مامي بكل دا...سألت ماجي وقلتها يعني ايه جورب.. قالت مش مهم دلوقتي كل حاجه هتعرفها في الوقت المناسب.. خلينا مع بعض دلوقتي.. قول لمريم انها عجبتك.. اتكسفت و مريم وشها احمر. ماجي : هو فيه ايه.. انت يا ميكو عجبك مريم و مريم انتي عجبك زب مايكل وهو نايم.. مكسوفين ليه من بعض.. و قامت قلعت القميص خالص.. وقالت علشان مش تتكسفوا.. و قلعتني لبسي و قالت لمريم يلا اقلعي.. مريم ساكته.. قامت شدتها على السرير وقالتها يلا يا بت.. ميكو سمعك وشافك وانتي هايجه و عماله بتقولي الفاظ وسخه و زيه وقف على جسمك.. وقامت تقلعها و تبوس فيها و مريم استجابت و بدأت تبوس و ماجي شاورت ليا اني الحس بزاز مريم.. رحت قربت منهم و مسكت بزاز مريم الصغيره و بدأت الحس فيهم. حلمة بزها ناشفه شوية. قعدت الحس و امص في بزازها و هي غمضت عنيها و ماجي نزلت تقلعها الاندر.. و خدت الاندر و قعدت تشم فيه.. ومسكت بزها و حطته في بوق مريم اللي فتحت بوقها وقعدت تمص فيه.. وانا طلعت فوق مريم و بدأت الحس كل بزازها.... ماجي شاورت على كس مريم.. فهمت كلامها و نزلت على كسها.. فتحت رجليها.. كسها مش اتغير كتير عن زمان بس زنبورها كبر شوية و الشعر بقا كثيف اكتر.. و كسها مليان. لكن الفتحة لسه بحجمها. لقيت ماجي بتقولي اوعي تدخل حاجه جوا كس مريم يا ميكو.. قلتلها ليه.. قالت هقولك بعدين. بدأت اتفرج على كس اختي اللي كنت بشوفها بريئة لغاية من ساعة. كس مغري جدا.. عليه ماية و بدأت احط لساني وادوق كس اختي. وطعمه غريب بس مش وحش. بدأت الحس كتير و الف لساني حوالين راس كسها. و هي هايجه قوي.. وتقول ااااه اااااه.. كمان يا ميكو الحس كتير.. ااااه قوي.. دخل لسانك بس اوعي تدخل صباعك.. ماجي قالتها بقيتي خبره يا متناكة.. تقولها تعليمك يا ستي.. اااااه.. كمان دخل كمان يا ميكو.. اااااه بسرعة وحياتي لا ميكو.. اااااه ااااه... ماجي قالت مش هتتناكي ولا ايه.. قالت هو ميكو يعرف.. ضحكت.. وقالت يا بت دا تربية ماجي.. و اول مره ينيك كان ماجي.. قالتلها طيب اتناك بقا. و لفت ليا و اديتني طيزها.. خرمها بني و حواليه شعر طويل خفيف. بدأت الحس طيزها من غير ما تقول علشان اثبت ليها اني اعرف.. مريم : وكمان بتلحس الطيز.. يخرب بيتك يا ماجي.. دا انتي لقيتي كنز اهو.. الكلب عماد مش بيلحس.. جاته نيلة.. اااااه.. ايوا كمان.. بدأت تصرخ لما بدأت الف لساني حوالين خرمها بدأت ادخل لساني في خرمها.... آآآآآآه دخل لسانك.. خرمها من جوا مالح شويه بس حبيته وحبيت ريحته الغريبه.. ااااه كمان... لسانك حلو.. دخله...ااااه نيكني بلسانك.. نيك اختك يا ميكو... شوية وقمت ادخل زبي.. في طيزها.. بدخل الراس في الخرم المبلول من لحسي.. بدأت ادخل زبي واحده واحده.. زبي صغير وداخل طيزها بسهوله.. دخل كله.. طيزها سخنه قوي.. بدأت انيك اختي في طيزها.. ااااه نيك يا واد انت بسرعة.. افشخ طيزي.. اااااه كمان... كمان قوي... اكتر آآآآآآه.. اسرع اوووف.. ماجي العبي في كسي.. اااااه.. متعوني. ااااه.. اااااه احح خخخخخ.. نيك بسرعة بقا... ااااه.. اسرع علشان اجيب.. هجيبهم اااااه.. اااااه و طيزها بدأت تضغط على زبي و مش قادر انا كمان. اااااه نيك اختك يا مايكل.. وريح طيزها.. اااااه.. اااااه.. كمان.. بدأت تترعش.. وانا بدأت انزل في طيزها.. اااااه اااااه.. ااااه.. و نمت فوقها و وانا مش مصدق اللي بيحصل.. زبي نام وخرج منها و اللبن بدا يخرج من طيزها مع صوت من الضغط اللي عمله زبي في طيزها.. ضحكت ماجي و ضحكت مريم و انا ضحكت.. دخلنا الحمام و اخدنا شاور مع بعض.. وخرجنا و مريم قالت همشي علشان سايبه السنتر لوحده و سوما مش موجوده . و قالت نتقابل في البيت يا ميكو وضحكت.. قلت لماجي يعني ايه جروب بقا يا ماجي.. ماجي : احنا عاملين جروب مننا بحيث محدش غريب يدخل ولا يضر سمعتنا.. و من نفس الطبقه بتاعتنا.. فاهمين يعني ايه حرية شخصية و من غير ما نفضح بعض.. قلتها مين بقا في الجروب.. ماجي.. : انا خايفه ادخلك من غير ما اقول لماما و تبقا مشكلة لو اي كلمة خرجت برا.. تبقا فضيحة.. اصبر عقبال ما اعرف ماما و امهد ليها الموضوع و تعرف كل حاجه انا : قلتها مامي في الجروب.. ماجي ضحكت قوي.. و قالت مامي الهيد بتاع الجروب و الوحيده اللي لازم تقبل الأعضاء فيه. و هي يعتبر اللي عملت الجروب دا و هي اللي عن طريق شغلها و علاقتها بالطبقه بتاعتنا اللي بتعرفنا على بعض بعد طبعا مع تتأكد من اي حد. ماما حريصه جدا. قلتلها اولا انا قلتلك كل اللي بينا سر و قلتك اني مش بكدب و مش عايز اعرف حاجه.. و خلاص مش عايز اكون معاكم. ماجي. : رجعنا لشغل العيال الأطفال البيبي بقا.. مالك يا ميكو.. انت بتتقمص ليه.. هقولك على كل حاجه. بس انت قدام مامي لما اقولها انك هتدخل مش تعرفها انك عارف حاجه.. قلتلها اوكي.. قالت بص يا ميكو.. مامي و انا و مريم و سعدية بحكم انها شغاله في البيت ولازم نكسر عينها و سوما اللي شغاله مع مريم و ناهد اللي مع ماما في المحل و عمو ميلاد و مراته طنط سالي و عماد و طنط ماريان مامته و ناس انت مش تعرفها في الجروب دا... فيه ناس من برا مصر معانا.. قلتها بابا و جوزك يعرفوا.. قالت لا خالص.. اوعي تجيب سيره لحد فيهم... قلتها قلتلك مش هقول لحد.. مش تقولي الكلام دا تاني.. خدتني في حضنها و قالت ميكو.. انا اللي صممت انك تدخل معانا و كانوا رافضين و خايفين. بس انا واثقه فيك و مش رضيت انك تكون مش عارف.. يعني انا عايزه اني اكون رقم واحد عندك.. زي مريم ما انا رقم واحد عندها. قلتها اوكي وبوستها على خدها.... قلتها عايز اشوف افلام للجروب.. ضحكت وقالت كنت متأكده ان الفكره هتعجبك و ان عقلك متفتح للموضوع دا. قلتها عايز اتفرج على مامي.. قالت اوكي.. عايز معايا ولا مع ميلاد.. ولا مع عماد.. فتحت بوقي.. قلتها عماد كمان.. ضحكت وقالت يعني هتفرق معاك.. ميلاد لوحده او اكتر من واحد.. قلتها لا بس انا مستغرب السن بس.. قالت لا مفيش حاجة بينا اسمها سن او قيود او نوع جنس معين.. قلتها يعني ايه نوع جنس.. قالت زي الفديوهات اللي وريتها ليك الأول.. زكر معايا بقا.. قلتلها يعني ميلاد بيتعمل فيه و عماد بيتعمل فيه زي الفديو بتاع الراجل و الولد.. قالت كل حاجه بتحصل.. طالما كلنا بنحترم بعض و بنتمتع ببعض. مفيش فرق بينا.. اهم حاجة السرية و الاحترام. قلتها طب يلا عايز اتفرج على مامي وبعدين النوع التاني دا.. طلعنا فوق و دخلنا الاوضه و فتحت فديو مامي مع عماد.. عماد في سن مريم.. جسمه رياضي و وسيم جدا و كان التصوير في شالية الساحل بتاعنا.. و سمعت صوت ماجي بتقولهم الكام شغال.. يلا.. امي كانت لابسه هوت شورت و بدي حملات و تحته برا قطن خفيف. وعماد بوكسر ضيق على جسمه و تيشرت كات.. ماجي خرجت وقفلت الباب اللي مش ظاهر في الكام. و تقريبا دي كان أول مره بينهم. لان ميلاد مكسوف شوية.. مامي قالتله مبروك عليك دخولك الجروب يا عماد.. قالها ميرسي. قالت انت هتفضل مكسوف.. كدا هديلك تقيم ضعيف و ضحكت.. مالك يا واد ما تقرب.. اول مره اسمع مامي بتتكلم بلدي كدا.. عرفت بعد كدا انها لغة مثيره ليهم اكتر. عماد قرب.. مامي هي المتحكمه. مامي قربت منه. و خدته في حضنها و رفعت التيشرت بتاعه من ورا و بدات تحسس على ضهره من ورا في شهوه عاليه و مسكت شفايفه تبوس فيهم و نزلت ايدها على البوكسر تمسك زبه مت فوق البوكسر و عماد بدأ يتفاعل معاها و بدا يحضنها و يحط ايده على ضهرها و بنزل بيها على طيزها و مامي بترفع جسمها علشان ايده تنزل و هو فيهم و مسك طيزها جامد و بدا يدخل ايده من رجل الشورت.. قامت مامي فكت الشورت من قدام.. لف ايده وبدأ يحط ايده على كسها و هي تقوله يلا يا عماد مش تتكسف يا بيبي.. انا زي مامي.. مش بتنيك مامي مت غير كسوف.. انا انصدمت من الكلام.... و مامي كملت.. قالته ايه يا عماد هو انا مش حلوه زي مريم.. انصدمت تاني.. قالها لا ابدا انا نفسي فيكي من قبل كل دول.. قالته اومال فين دا.. يلا يا واد بقا.. عماد.. َ بدا يقلعها البدي و هي ترفع ايديها و بدأ ينزل يبوس صدرها.. لقيت مامي بتبص على الكام و تغمز... فهمت بعد كدا ان فيه ناس بتتفرج لايف مع ماجي في الشاليه بتاعها.. مقابل دولارات كتير.. بيسموها لايف سكس بارتي.. بس محدش بياخد الفديو خالص ولا حد بيدخل الصاله دي بالموبايل او الكام.. الناس دي بتحب فرست تايم سكس.. عماد قعد يمسك بزاز مامي يبوس فيهم.. مامي لفت ايدها فتحت البرا و هو خلعه و بدا يمسك بزازها اللي نازله لتحت ساقطه و يبوس فيهم و يرفعهم على وشه و يمص الحلمات. ومامي تقوله ارضع يا عماد.. مش عايز ترضع من طنط مارجربت زي زمان وانت صغير.. ااااه كمان.. قلعته التيشرت و هو بيرضع حلمات مامي.. وبدأت تمسك راسه و تحكها في بزازها.. اااااه.. اااااه.. كفايه يا عماد.. و خدته و رمته على السرير و قلعته البوكسر و زبه واقف. مش تخين بس طويل شويه و ابيض جدا.. مامي قعدت تحطه على خدودها و بدأت تبوس فيه. و بدأت تلحس فيه من ورا وقدام و فتحت بوقها وبدأت تدخل راسه في بوقها و بدأت تمص فيه واحده واحده و عماد هايج على الآخر وعمال يقول ااااه ااااه.. بدأت تمص جامد جامد و زبه يقف اكتر.. انا نايم على بطني قدام الشاشه و ماجي جمبي.. لابس شورت قصير.. لقيت ماجي بتحط ايدها علل طيزي.. لما لقيتني ببلع ريقي. وجت جمب ودني وقالت عجبك زب عماد.. قلتها حلو قوي يا ميجو.. وهي عماله تحرك ايدها على طيزي و زبي وقف تاني نزلت الشورت من طيزي وانا رفعت نفسي علشان تخرجه.. وبدأت تدعك طيزي و تحسس عليها و انا بتفرج على الزب دا و نفسي اكون مكان مامي.. شويه ومامي قلعت الشورت و فضلت ب الاندر.. وطلعت فوق قدام وش عماد و رفعت راسه ناحيه كسها وهي لابسه. بدأت عماد يبوس كسها من فوق الاندر و يفتح بوقه يعض فيه وماما تشد راسه اكتر و مغمضه و بتقول اااه.. عماد لف ايده على طيزها و بدا يحسس عليها شويه و بدا يخلع الاندر منها... مامي رفعت رجل و خرجت الاندر وحطته على وش عماد.. و بدا يشم فيه ويلحس مكان كسها اللي عليه عسل كسها.. مامي طلعت على وشه و قعدت و ميلت جسمها لقدام وهو بدأ بلحس كسها بشكل مجنون.. ااااه ااااه الحس يا عماد.. ريح طنط يا عمودي.. آآآآآآه.. دخل لسانك جوا. اااااه.. ااااه كمان... وهو بيدخل لسانه في كس ماما وهي تحرك جسمها عليه.. اااااه.. اااااه... استنى يا عمودي.. لفت نفسها و اديته طيزها. بدا يفتح طيزها الكبيره و يلحس كل حته فيها و ماما مغمضه.. كل دا و صباع ماجي دخل طيزي مع الجيل السحري بتاعها.. عماد بدا يدخل صباعه في طيز مامي.. اااااه... ااااه.. بعبصني يا عمودي... انا زي مامتك و مريم بنحب الطيز و النيك فيها.. اااااه.. ااااه كمان.. شويه و قامت و لفت عماد في وضع الدوح و بدأت تحسس على طيزه و بدأت تلحس طيزه زي ما ماجي عملت معايا.. وبدأت تبعبص طيزه.. اااااه كمان يا طنط.. اااااه.. خرم طيزه ناعم خالص.. و احمر.. و ماما دخلت صباعها بسهوله من غير جيل.. عرفت بعد كدا ان ميلاد و عماد بينيكوا بعض.. و ماجي بتحب الرجاله اللي بتتناك في طيزها و يتعمل معاهم زيي.. شويه بعبصه و مامي طلبت منه ينيك فيها.. بدا بنيك فيها في كسها و بعدين طيزها و نزل في طيزها الواسعه جدا.. خرمها واسع وهو بيخرج زبه و اللبن بينزل.. و الفديو خلص. و ماجي لقيتها بتلحس طيزي.. وتقولي انت اول طيز راجل الحسه بعد عماد.. انا عمري ما عملتها.. علشان كدا انا لازم اتأكد من النضافه بتاعتها و علشان كدا انا دخلت و ساعدتك في الشاور.... قعدت تلحس قوي.. و تدخل الجهاز اللي شفته معاها هي و مريم.. اوووووه الجهاز فيه فايبريشن.. لذيذ قوي.. ااااه.. بقولها ايه دا.. جميل.. آآآآآآه.. بدأت تزود الهزة و تنيك فيا.. اااااه...كفايه يا ماجي.. اااااه.. زبي خلاص هينفجر.. قلتها هجيب لبن.. قالت استنى و قفتني و فتحت كسها و قالت دخل. ودخلت في كسها وقعدت انيك فيها و دقايق نزلت لبنى جوا.. و عملت نفس الحركة و رفعت رجليها لفوق وحطت ايدها على كسها.. علشان اللبن مش ينزل... استغربت.. قلتها انتي بتعملي ليه كدا.. قالت.. هحكيلك بعدين.. نمنا شويه و قمت لقيتها مش جمبي.. لقيتها في الحمام.. خرجت و دخلت انا اخدت شاور و قعدنا برا في الجنينه.. كنت تعبان جدا.. من المجهود دا.. قلتها انا همشي الصبح.. قالت اوكي.. هتبقا تكلمني و نتفق على موضوع الجروب.. بس اوعي تعرف حد غير مريم.. قلتها حاضر... نكمل في الجزء الجاي.. ? دعمكم.. بيشجعني.. ? (((الجزء الثالث)))) ?????? نمت و صحيت فطرنا انا و ماجي و ماما اتصلت قالت سامي السواق جاي لميكو يا ماجي.. شوية و سامي جه.. سامي عنده 33 سنه جسمه حلو وشكله شيك ابيض مع حمار كدا.. دقنه شيك اخر حاجه.. مامي بتحب تختار المظهر جدا و الشكل في كل اللي شغالين عندنا.. جه اخد الشنطة بتاعتي و سلمت على ماجي و رحنا على العربيه.. افتكرت ان سامي اللي كان بيعمله معايا دا كان بينيك فيا و بدأت احس احساسي وانا تحته بشكل مختلف.. احساسي بعد ما عرفت كان مختلف.. قلتله ازيك يا سامي و اخبار كوكو ( الكلب) ايه.. و حشتوني.. و اخبار سعديه ايه.. قالي كله تمام.. و انت وحشتنا كلنا.. دا انا بقعد لوحدي في الاستراحة بتاع الفيلا طول اليوم.. و سعديه كمان كانت واخده اجازه. مفيش حد اتسلى معاه.. قلتله خلاص انا جيت اهو و هنتسلي مع بعض و نلعب كمان.. قالي بجد انا وحشني اللعب معاك و حط ايده على رجلي.. انا كنت لابس شورت.. ببص على زبه لقيته واقف.. بصيت عليه و ضحكت.. قالي مالك... قلتله شكلك عايز تلعب مصارعة.. ضحك و قالي اه نفسي.. قلتله لما نروح.. بس على شرط تخليني اكسبك مره.. قالي ماشي.. وصلنا الفيلا ودخلنا.. قلتله هطمن على كوكو و اغير و انزلك.. روحت لكوكو و طلعت فوق اوضه مريم جبت اندر من بتوعها و استريتش و لبست البدي البناتي اللي قلتلكم عليه و حطيت برفن و نزلت.. لما شافني صفر من الإعجاب.. قلتله نلعب فوق ولا في الاستراحة.. قالي لا ورا في الاستراحة احسن حد يجي.. قلته اوك.. مشيت قدامه و طيزي هتفرقع لان انا جسمي من ورا اكبر من مريم.. ببص عليه لقيته فاتح بوقه وزبه قايم و بيبص على طيزي.. ضحكت وجريت وهو جري ورايا.. قلع هدومه وفضل بالداخلي.. قلتله ايه.. قالي يلا.. حضني وانا بحاول ابعد عنه و علشان انت مقدرش عليه ولا عايز اكسب. خليته يكسب و رماني على السرير.. قالي انا كسبت.. قلته يبقا حقك تنيكني دلوقتي.. أتصدم من الكلمه.. قالي انت بتقول ايه.. قلتله تنيكني زي كل مره.. قالي انت كنت عارف.. قلتله اومال انت مفكر ايه.. اني عبيط.. وانا كمان نكتك مره بس دلوقتي انا بعرف انزل لبنى. أتصدم.. قلتله ممكن اطلب منك طلب.. قالي اطلب.. قلتله المره الجايه تشيل شعر طيزك علشان اعرف اكسبك و ضحكت.. قالي ماشي يا ميكو.. قلتله يلا.. دخل عليا و نام فوقي و قعد يبوس شفايفي و بلحس لساني و رقبتي و انا حسيت اني واحده ست.. اوووف.. انا فعلا واحده ست بس طلع ليا زب غلطه.. قعد يلحس وشي و شفايفي.. و يبوس فيا.. و لقيته قلعتي من فوق و اتهبل على شكل صدري البارز المليان.. وبدأ يمسك فيه وبعصر فيه اااااه براحه يا سامي.. بدأ يمص حلماتي وانا زي الست تحت ايده.. بدأت اكون زي مامي و مريم في أصواتهم بدون اراده مني. اممممم اااااه احح خخ.. كمان يا سامي... ااااه.. نزل تحت يلحس بطني و لفني و طيزي بقت على طرف السرير و نايم على بطني و رجلي على الأرض و شد الاسترتش و لما شاف الاندر صفر.. قالي دا انا خول بقا من زمان.. قلتله وانت كمان خول و انا نمت على طيزك. قالي انا كنت بسكتك بس علشان مش تمل من اللعبه. قلتله طيب كمل.. بوس طيزي.. نزل على ركبه و قعد يحسس بايده على طيزي الكبيره البيضه المدوره اللي بتهيج الرجاله والستات كمان .. بدا يشد الاندر على جنب و بدا يحط ايده بين فردتين طيزي. اااااه.. ايده رجالي ناشفه.. احساس مختلف. احساس مختلف لما واحد كان بهيج عليك لكن بينيك وهو خايف و سطحي. يعني يحك زبه في طيزك و ينزل لبنه. لكن دلوقتي اللي كنت خايف منه خلاص.. الطيز صاحبها بيقولك خد راحتك.. قالي جايب الاندر دا منين.. قلته بتاع مريم.. قلعني الاندر ر قعد يشم فيه ويلحس مكان الكس في الاندر.. قلتله ايه مالك.. قالي مريم دي نفسي العب معاها لعبتنا.. قلتله احلى طيزي ولا طيزها.. بص بطيزي وقال بصراحة انت. ونزل على طيزي بوس في كل حته.. فتح طيزي و قعد يلحس فيها بين فردتين طيزي و وبدأ يدخل لسانه لهدفي. آآآآآآه وصل الخرم.. اااااه قوي يا سامي.. بدأ بلحس حوالين خرمي و بدا يحط طرف لسانه على خرمي جسمي ارتعش.. بدأ يلحس بقوة. آآآآآآه... اااااه كممان لا سامي.. الحس التوته بتاعتي.. هو سمع كلامي الأطفالي هاج اكتر.. ااااه الحس يا سامي فتحة التوته اااااه.. بدا بحشر لسانه جوا الخرم آآآآآآه.. انا هجت قوي.. فيه حاجه بتاكل في التوته يا سامي.. دخل صباعك.. الكلام هيجه.. بدا يدخل صباعه التخين.. اااااه كمان يا سامي.. دخل جوا قوي.. اااااه.. ااااه.. ااااه.. قلتله وريني زبك.. قمت وقفته و انا نزلت على ركبتي و مسكت زبه.. زب لونه غامق لكن صغير تخين شوية لكن مش طويل. شكله مغري.. بدأت ابوس فيه.. و الحس فيه و بدأت ادخله في بوقي بدأت امص.. وهو مغمض عنيه... ويقول يااااه كمان يا ميكو.. كمان ريح الزب اللي طلع لبن كتير عليك.. قوله شكرا. ومسكته وقعدت الحس واقوله شكرا يا قلبي. عايزك تدخل جوا طيزي و تريحني. وبلاش تفضل برا.. سامي هاج قوي.. حطني عال السرير و دوجي و وقف ورايا وحط ايده على بوقه و دعك خرم طيزي وبدأ يحط زبه على خرمي وبدعك فيه. اااااه دخله بقا.. عايز ادوق اللبن جوا.. بدا يضغط زبه في طيزي وانا ارجع لورا براحه.. دخل راسه بصعوبه.. اااااه براحه.. بيوجع.. ااااه يلا.. بدأ يدخل براحه. وانا حسيت طيزي بتتملي بزبه.. ااااه.. بدا يدخل خالص. دخل زبه كله.. عمرك ما تحس الاحساس دا. زي مالي فراغ كبير في طيزك.. نيكني يا سامي بليز.. اااااه اااااه سامي : مبسوط يا شرموط.. هنيكك كل يوم لو حابب.. ونفسي في مريم قوي انا : متجيش سيرة حد و انا معاك.. هو انا مش عاجبك ولا ايه.. نيك.. نيك والا هخليك تنطرد من الشغل من هنا.. انا اقول تنيك مين و مش تنيك مين.. انت نسيت نفسك سامي خاف جدا.. وقالي انا اسف يا ميكو بيه.. انت بس اللي تقول وانا انفذ.. قلتله نيك بقا واقف ليه.. هو طيزي مش عجباك.. اااااه ايوا كدا.. بسرعة اكتر... اووووه.. كمان يا سامي.. اااااه.. اااااه.. بدا يزرع في طيزي جامد و زبه يلف جوا طيزي.. اترعش وقالي هنزل.. اااااه.. قلتله جوا مش برا.. اااااه.. ايوا كدا.. جوا يا يااََاااه.. كمان لبن يا سامي.. اااااه.. ارتعش جامد ونزل لبنه كله في طيزي.. اول لبن و اول زب يدخل طيزي.. اديته الفون قلتله صور زبك في طيزي فديو وهو بيخرج.. صور و بيخرج زبه و خرمي وااااو مفتوح اخر حاجه. انا ضغطت على نفسي و لبنه بيخرج مع صوت صغير.... خلص ومسح زبه و قام.. قلتله رايح فين.. تعال ربح زبي وخليني انزل لبنى.. قالي ماشي.. نزل تحت و بدا بلعب في زبي.. قلته مص.. رفض في البدايه.. قلتله اعمل حسابك انك ماشي انهارده... قالي انا اسف.. وبدأ يمص.. اااااه مصك حلو يا سامي... ااااه.. مقولتش اني هنزل لبنى علشان عايز انزل في بوقه وعلى وشه.. هو مندمج و انا فتحت الفون و فتحت الكام و صورته فديو.. و دقيقه و قمت منزل لبنى قعد يتف.. قلته اوعي تطلعه.. ابلع لبن ميكو.. بلع و هو مغمض عنيه و قام جري على الحمام.. وانا ارتحت و قمت لبست و قلتله كله متصور.. و بعد كدا لو رفضت حاجه هوريك كل اللي كنت بتعمله فيا و انا مش فاهم.... و طلعت فوق اخدت شاور و رحت لكوكو و بعدها سعدية مامي خليتها جت و عملت الاكل بتاعي نمت و صحيت بالليل.. مامي اتصلت عليا و قالت إنها و مريم رايحين اسكندريه يجيبوا شغل من هناك و هيرجعوا بكرا بالليل .. و سعدية هتبات معاك و لو احتاجت حاجه سامي هيجيبها... قعدت العب بلاي ستيشن... و لقيت سعدية جايبه عصير وجايه.. و وشها متضايق.. مالك يا سوسو.. متضايقه ليه.. سعديه : يا سي مايكل جوزي بيشتغل في دمياط و بيجي يومين كل أسبوعين و هو دلوقتي هنا من امبارح و انا خدت اجازه و مفيش غير انهاردة ويمشي الصبح.. و الهانم قالت ابات.. انا : هخليها تزودك في الفلوس يا سوسو و بعد كدا تبقى تعرفيها سعديه : انا بعرفها بس هي بتصمم تعمل كدا طول ما هو هنا.. واهو خلاص هيتجوز في دمياط و ممكن يطلقني كمان. لانه عايز اقعد او اغير المكان اللي شغاله فيه علشان كدا.. انا : قلتها و انتي عايزه تمشي يا سعديه.. او عايزه تمشي ممكن اساعدك لو عندك شغل تاني سعديه : انت متعرفش حاجه يا سي مايكل مينفعش امشي اصلا.. يلا اللي يحصل يحصل.. انا:* قلتها وهو انتي بتحبي جوزك يا سعديه.. سعديه : احب فيه ايه جته نيلة مضيع فلوسه على الحشيش و البرشام و القرف.. دا انا لولا انا على البيت و انا اللي بصرف. انا عندي عيلين يا سي مايكل و انت عارف.. انا : اومال خايفه يطلقك ليه.. و زعلانه ليه سعديه : الطلاق وحش يا سيدي و المقطف دا ستر عليا مهما كان.. أما عايشه في منطقه شعبيه. فالكلام دا انت متعرفوش. قلتها سيبك منه دلوقتي و هاتي اكل و تعالي ناكل مع بعض سعديه : ودا يصح يا سيدي.. اكل معاك.. تسلم يا سيدي. دا انا خدامتك.. انا : اقعدي هنا و انا هجيب الاكل و اجي.. و مسكتها قعدتها.... اسمعي كلامي من غير كلام و انا هخليكي مبسوطه انا افتكرت سعدية وهي بتستغلني علشان تريح نفسها لان جوزها طول الوقت مسافر و هي هنا في البيت طول اليوم. حسيت اني عايز اخد دورها ولو مره.. قعدت حاطه ايدها على وشها.. مش قادرة تستوعب اني انا اللي بخدمها رحت المطبخ جهزت الاكل.. و جبته و حطيته قدام سعديه و هي مش مستوعبه.. و قعدت انا على الأرض و قلتها يلا كلي و انا هاكل وراكي.. هي مش قادرة تستوعب بس حسيت في عنيها بمتعة غريبه.. انا : ست سعديه اتعشى.. لو عاوزه اي خدمه انا قاعده تحت رجلك.. سعديه : ازاي بس يا سيدي.. انا : قلتها اعملي زي ما بقولك والا هزعل منك. انا طول ما احنا لوحدنا هكون خدامك.. من غير كلام كتير.. سعديه حست بغرور شفته في عنيها وبدأت تحس بالموضوع. بدأت تاكل.. قلتها اجبلك حاجه يا ستي.. وقمت اجيب مايه و مناديل.. وحطيت المايه و مسكت المناديل امسح ليها ايدها و صوابعها و بوقها.. وهي مصدومة..بحط ليها المايه في الكاس و اشربها و مسكت المناديل امسح شفايفها بعد ما شربت.. و اخدت الاكل و حطيته على الأرض وبدأت اكل تحت رجليها.. وهي بتبص عليا. خلصت و شلت الاكل في جمب.. سعديه قصيره.. خمريه. وشها ملامحه معقوله. بتلبس قميص بيتي قصير شويه. بطنها مليانه شوية. صدرها كبير. طيزها ضخمه فعلا. رجليها ملفوفه مش بتعمل بدي كير وهي قاعده على الكرسي ربع رجليها ظاهر.. صوابع رجليها مليانه. بدأت أقرب من رجليها و اقولها اي خدمه يا ستي.. خدامك و تحت امرك... سعديه مش عارفه تتكلم و قلقانه بس حاسس انها مبسوطه من انها اول مره تحس نفسها ست وليها خدم.. قالت لا تسلم.. و رايحه تشيل الأكل من الأرض.. قلتها ابدا يا ستي.. و بعدت ايدها و مسكتها. و قعدت ابوس فيها و اقولها يا ستي انا خدامك.. انا اسف اني سبت الاكل على الأرض و حقك عليا.. اشيله يا ستي.. سعديه : اه شيله و هات حاجه علشان أنضف الأرض انا تنضفي ايه يا ستي.. انا هنضف.. و هجهز ليكي الحمام كمان اخدت الاكل و طلعت المطبخ و انا بلعب طيزي.. وببص عليها لقيتها فاتحه بوقها.. رحت جبت مكنسه و قعدت انضف.. فيه حاجه جت على رجلها قلتها انا اسف يا ستي.. و نزلت انضف رجليها بالمنديل و مسكت رجلها و رميت المنديل. و نزلت ابوس رجلها. حاولت تبعد رجليها انا مسكت جامد و بصيت ليها بصة استعطاف.. سابت رجليها.. بدأت ابوس رجليها اقولها اسف يا ستي مش هتتكرر. و بدأت ابوس كل حته في رجليها بدأت اطلع لساني والحس رجليها و الحس صوابع رجليها.. هي فهمت انا عايز ايه.. انا عايز احس اني خدام مره..... بدأت ترفع القميص بتاعها و لقيت صدرها بيطلع وينزل.. نفسها اسرع.... بدأت امص صوابعها.. وهي بدأت تقول كفايه يا مايكل.. كفايه يا واد.. بدأت الحس كعب رجليها و ابوس رجليها من فوق.. بدأت تتنهد و تقول كفايه..... قلتها هروح اجهز ليكي الحمام يا ستي.. قالت ماشي.. وهي مرجعه ضهرها علل الكرسي ورافعه دراعها على رأسها.. رحت حضرت الحمام و جبت بورنص ماما و لبست اندر من لبس مامي فوقه قمص نوم.. و رحت ليها.. انصدمت من شكلي.. قلتها الحمام جاهز يا ستي.. حطت ايدها على بوقها.. و ابتسمت.. قلتها يلا يا ستي.. انا جهزت ليكي الحمام.. قامت و مشيت وانا مشيت قدامها اهز جسمي و طيزي و ابص عليها و انكسف.. دخلنا الحمام و قالت انت مش هتخرج.. قلتها ازاي بس يا ستي اومال مين هيخدمك هنا.. و جيت وراها و برفع القميص لقيتها مسكته. قلتها يلا يا ستي. المايه جاهزه.. سابت القميص.. و قلعتها.. مش لابسه غير اندر شورت.. و صدرها من غير حاجه كالعادة.. بدأت اقلعها الاندر.. حطت ايدها على على أيدي. نزلت بوستهاو قلتها خدامتك بتقلعك يا ستي.. قلعتها الاندر.. اول مره اركز في جسمها بشهوة.... قلتها ادخلي يا ستي المايه. نزلتها المايه و وانا قعدت احضر الشامبو و الصابون و الحاجه و بدأت احط شامبو علي شعرها.. و ادعك فيه و نزلت على رقبتها و رجعت جسمها لورا و قلعت القميص و نزلت بين رجليها.. قلتها اغسل بزازك يا ستي.. سعديه :: اه.. بس اقفل الباب الأول.. طلعت من المايه و انا بهز طيزي و المايه لزقت الاندر عليه.. ببص عليها لقيتها بتبص بشهوة.. ضحكت و قفلت الباب و رجعت وزبي واقف.. بصت عليه و ابتسمت و قالت كبرت خلاص يا ميكو.. قلتها خدامك يا ستي.. مقدرش اكبر عليكي.. ضحكت.. نزلت بين رجليها و شكل كسها و شعره الطويل في المايه يهيج.. بدأت احط صابون على بزازها الكبيره و الحلمات اللي كانت بتستغل سذاجتي و تخليني امصها بحجة بقت تحت ايدي دلوقتي وفاهم هي كانت عايزه ايه.. بدأت امسك في صدرها جامد و ادعك فيه قوي.. وهي مغمضه عنيها و بتقول اااه.. اغسل حلو يا ميكو انا جايه من البيت في الحر و مستحمتش.. ااااه كمان يا ميكو.. انا : خدامك يا ستي. اللي تحبيه اعمله صوتها أصبح عالي و بدأت تقول ااااه.. اغسل بزازي حلو يا واد.. ااااه... ايدك حلوه يا واد... ااااه كمان اااااه.. ااااه.. انا : مبسوطه يا ستي مني.. سعديه : ايوا يا بت يا ميكو و ضحكت.. انا : خدامة رجليكي يا ستي.. وبدأت ارفع دراعتها و احط صابون على شعر باطها التقيل و ادعك فيه قوي.. و أشد الشعر و هي تصرخ.. آآآآآآه براحه يا بت بيوجع... انا : انتي بتربيه ليه يا ستي سعديه : فيه ناس بتحبه و قعدت تضحك.. انا فهمت من الضحك ان دا كلام مامي و الجروب. رغبتهم في وجود خدامه في الجروب بتاعهم.. نزلت على بطنها اغسل و انا نازل و هي عينها على زبي اللي وقف جدا و الاندر مبقاش يداري فيه حاجه مع المايه.. و لقيتها بتعض شفايفها.. هيجان ست شعبيه.. نزلت على سوتها و بدأت اغسل الشعر فيها وهي صوتها عالي.. و غمضت عنيها.. آآآآآآه اغسلي كويس يا بت علشان اللباس كان زانق طول اليوم و الدنيا حر و عرق انا: حاضر يا ستي اهو.. كدا يا ستي... سعديه : ااااه كدا و أنزلي تحت يا بت.. اااااه.. نزلت على كسها تحت وبدأت ادعك جمب كسها... كسها مش كبير لكن مليان.. شفايف كسها بارزه و تخينه زنبورها صغير طبعا علشان مختونه. غير مامي و مريم و ماجي.. بدأت ادعك جامد في شفايف كسها وشعر كسها الطويل أشده مع الدعك.. و بدأت ادخل ايدي بين الشفايف وادعك قوي.. سعديه : اااااااااااااااه. احححححح كمان يا بت انتي ااااه اغسلي حلو هنا يا بت.. عايز بتنضف حلو ااااااوووف.. اااااه.. و مسكت بزازها وقعدت تعصر فيهم و تقول آآآآآآه كمان يا بت ادعكي حلو يا وسخه.. انا : اغسل من جوا يا ستي.. سعديه : اااه اعملي كل حاجه آآآآآآه.. يلا بقا مش قادرة.. اااااه بدأت ادخل صوابعي في كسها.. و الف صوابعي جوا سعديه : اااااه ايوا كدا.. ريحيني آآآآآآه.. احووووو يا ولاد.. اااااه.. كمان آآآآآآه.. انا هايجة قوي.. مبقتش قادره.. انا : تعالي الاوضه احسن سعديه. : اااه على السرير مش قادرة خلاص.. وقفتها و شطفت جسمها من الصابون و دخلت ايدي بين طيزها و هي توطي لقدام و قعدت ادعك في خرم طيزها.. سعديه : اااااه.. مش قادره خلاص.. هقع.. اااااه.. يلا بقا. طلعتها من البانيو و مسكت الفوطة وقعدت امسح جسمها ولبستها البشكير.. و طلعت معاها على اوضتي.. وهي هايجة و مش قادرة.. نيمتها على السرير و شيلت البشكير. و فتحت رجليها و نزلت بين رجليها.. قلتها ابوس يا ستي.. سعديه.. : تبوس ايه؟ انا : كسك لا ستي.. انت خدامك سعديه : بوس ايدي الأول.. و رجلي لو عايز تبوس كسي.. نزلت على رجليها و الحس رجليها و امص صوابع رجليها و وهي تضرب وشي بالرجل التانيه علشان ابوسها.. مسكت الرجل التانيه ابوس والحس فيها.. لقيتها بتمد ايدها.. رحت زي الكلب لايدها ابوس فيها وهي تضرب علل وشي بالأيد التانيه.. سعديه.. : عايز تبوس كسي و تعمل اللي انت عايزه انا : اه يا ستي سعديه : تبقا خدام ليا علطول و اللي اقولك عليه تعمله. انا : حاضر يا ستي. من غير ما تقولي انا خدامك و كلبك. سعديه.. يلا شمشم زي الكلب في كسي.. و استنى اقولك تعمل كل حاجه انا : امرك يا ستي.. نزلت بين رجليها و فتحت رجليها.. وعملت زي ما طلبت. بدأت اشم من بعيد كسها.. وهي ضهرها لضهر السرير.. و بتبص عليا و انا نفسي الحس... ابص في عنيها علشان تديني الأمر.. تبحلق عنيها من الغضب.. قعدت ربع ساعة اشم زي الكلب في كسها.. لفت هي و قعدت زي الكلبه علشان اشم طيزها.. قربت من طيزها وبدأت اشم فيها. هي تحرك طيزها على وشي و قدامه.. هموت والحس و هتجنن.. بس مستمتع من الزل دا. سعديه : بوس طيزي من برا.. و اوعي تقرب من فتحة طيزي و كسي يا كلب اانت انا : حاضر يا ستي بدأت ابص لطيزها الكبيره.. وبدأت ابوس وانا مطلع لساني زي الكلب بلحس طيزها الكبيره السمرا.. قعدت وقت ابوس و الحس... سعديه. : الحس خرم طيزي يا واد يلا.. جريت زي الكلب اللي حد بيرمي له لقمة عيش... حاضر يا ستي.. امرك.. وبدأت ابص على خرم طيزها* وسط الشعر التقيل.. بدأت ابوس فيه و طلعت لساني زي الكلب الحس شعر طيزها و حوالين الخرم الواسع. زي فتحة كس صغير.. بدأت احط لساني كله على الخرم.. سعديه.. اااااه كمان يا واد... اوووووي... اااااااوف لسانك حلو.. اااااه.. دخله جوا.. مش عايز تدوق طعم طيزك ستك انا : قلتها بتمنى يا ستي.. مستني الأمر بتاعك.. بدأت ادخل لساني جوا الخرم و وانا فاتح طيزها بأيدي الاتنين وهي لفت ايدها ودخلت صباعها جوا الخرم علشان لساني يدخل اكتر. شالت الصباع.. ودخلت لساني جوا سعديه. : آآآآآآه اوف.. احووووو يا طيزي.. اتعلمت كل دا فين يا واد... آآآآآآه... انا: طيزك يا ستي تعلم اي حد سعديه : مش احلى من طيزك يا واد.. دا انا مره بكس و بهيج عليها... دي لو طيزي كنت وقفت ازبار رجالة البلد كلها. آآآآآآه دخل قوي يا واد.. اااااه.... بعبص طيزي و انزل الحس كس ستك يا واد من تحت.. كسها غرقان و المايه بتاع كسها عامله على الشعر منظر يهيج.. دخلت صباعي الكبير علشان تهيج اكتر وبدأت الحس كسها... ادوق عسل كسها... مالح شويه بس انا خلاص اتعودت على مايه الكس.. بدأت الحس الشفايف و الزنبور و ابعبص طيزها و اضغط جامد سعديه : ااااه... كسي وطيري الاتنين.. آآآآآآه.... اوووف.. كمان يا واد... خليك دكر كدا.. انا مش مره من نسوانكم.. اااااه... اااااه... اااااه.... احححححح.. اوووووي... ااااه... كمل يا واد.. اااااه شوية وقالت وقف.. لفت وشها ليا و قالت قوم نيك انا : بجد يا ستي... انيك ايه؟ سعديه : انت عايز تنيك ايه يا واد انا : بعد أمرك طبعا.. كسك يا ستي سعديه : طب نيكني في طيزي يا كس امك.. الشتيمة هيجتني قوي.. قلتها حاضر يا ستي.. انا و كس امي خدامين تحت امر طيزك.. وقفت وراها و هي مسكت زبي حطته على الخرم و بدأت تحشره جوا. بدأت ادخل زبي في طيزها.. دخل في سهوله.. سعديه.. نيك بقا يا ابو طيز كبيره.. آآآآآآه. نيك يا متناك طيز ستك.. اااااه نيكني.. آآآآآآه... آآآآآآه ازرع يا واد.. اااااه احووووو.. علمتوني نيك الطيز يا شراميط.. اااااه..... اااااه.. ريحني يا واد... مال زبك صغير ليه.. استنى.. و نامت على بطنها علشان زبي صغير. وقالت انزل بقا في طيزي رزع.. عايزه اسمع صوت جسمك بيرزع فيا.. دخلت زبي في خرمها.. وبدأت انيك جامد... ااااه.. ايوا كدا.. ااااه... حلو كدا... نيك نيك نيك نيك يابن الشرموطه.. اااااه... نيكني يا واد... آآآآآآه.... اااا ف ااااه ااااخ.. نمت فوقها وبدأت امسك بزازها من تحتها و اعض في ضهرها آآآآآآه... كمان.. اكتر.. آآآآآآه... انزل على كسي بقا مش قادره.. مدت ايدها و طلعت زبي من طيزها من غير ما تمسح. و دخلت في كسها.. سعديه.. : ارزع هنا بقا بكيفك.. كسي قطعه.. اهري كسي.. اااااه ايوا كدا.. اااااه كمان.. آآآآآآه.. يخرب بيت زبك.. صغير بس ناشف... اااااه نيك يا واد يا متناك.. نيك ستك يا واد.... هجت على الاخر و صوتها عالي و بدأت تشد جسمها و كسها يضيق.. اااااه.. هجيب يا واد.. اااااه... هجيب.. اااااه.... يلا انا : انا هجيب لبنى ياستي.. اجيبه فين.. آآآآآآه سعديه : جوا كسي يا واد.. يمكن اخلف بت حلوه زيك.. آآآآآآه ايوا انا هجيب اهو.. جايين اهم. ياااااااه. آآآآآآه اهم اهم اهم اهم و ارتعش جسمها و انا انفجرت باللبن جوا كسها.. و نمت فوقها عريانين عرقانين من التعب رفعت جسمها.. انا اترميت جنبها.. ولقيتها عملت نفس حركه ماجي. رفعت رجليها وقفلت كسها بايدها.. استغربت وقلت لازم اعرف ايه القصه.. نكمل في الجزء الرابع دعمكم يشجعني على الاستمرار،?? (((الجزء الرابع))) ??????? فوقنا.. من النيكة الجميله دي.. انا : انتي بترفعي رجليك ليه كدا يا سعديه سعديه : سعديه من غير ستي.. علشان خدت غرضك انا : لا خلي ستي دي لما نكون لوحدنا و عايشين الموضوع. سعديه : وماله يا ميكو.. دا انت سيدي برضو بعيد عن اللعب دا.. انا برفع رجلي علشان عايزه أحبل منك.. عايزه لبنك يدخل جوا. يمكن أحبل في بت حلوه كدا زيك.. جوزي شكله قطع الخلف من القرف اللي بيطفحه دا.. انا : بس مين قالك اني موافق يا سعديه.. مين قال اني عايز اخلف منك سعديه. : خلاص يبقا نفض موضوع النيك من أساسه.. لو مش عايز انا : لا اقصد يعني المفروض تاخدي رأيي.. مش هتبقا بنتي برضو.. سعديه : ههههههه بنتك.. يا حلاوه.. يعني بنتي يبقا ابوها ابن الاكابر.. يا حلاوه يا ولاد... دا يوم المنى.. انا : انا قلقان.. بس لو انتي حابه كدا مفيش عندي مانع.. و بوستها على خدها.. قامت و خدتني في حضنها و تبوس فيا.. و قامت جابت لبس ليا و قالت قوم خد حمام.. و خدت حاجات مريم تغسلها... خدت الحمام. و نمت و صحيت على صوت سعديه.. جهزت الفطار يا ميكو قوم.. احنا قربنا على الضهر.. قمت دخلت الحمام و غسلت وشي و خرجت فطرت و طلعت قعدت في الجنينه.. بفتكر كل اللي حصل اليومين دول... سعديه جت.. قعدت معايا.. انا : قوليلي يا سعديه.. انتي وانا بنيكك قلتي علمتوني النيك في الطيز يا شراميط.. تقصدي مين... سعديه : يوووه لا ميكو.. انت بتاخد على كلامي وانا بتناك.. ضحكت انا : لا انت عارف كل حاجه.. هتقولي ولا اخليكي تقعدي في بيتكم احسن.. سعديه : مالك يا سي مايكل انت قلبت كدا ليه.. اومال فين كلام امبارح... انا : يا متناكة قلتلك لما نكون في الحاله دي هنكون زي ما انتي شفتي.. لكن في العادي اوعي تنسى نفسك.. تخلصي و تتكلمي ولا اقول لمامي انتي كنتي بتعملي ايه معايا في الحمام قبل كدا.. سعديه : ابوس رجلك يا سيدي.. انا مقدرش اتكلم في حاجه. انا : اتكلمي و انا مش هقول لحد.. اخلصي مش هسأل تاني. سعديه : اقصد الهانم و مريم و ست ماجي و سومه و ناهد.. والباقي معرفش اتكلم عنهم.. انا : قولي القصه كلها.. اخلصي سعديه : طب تعال ندخل جوا يا سيدي احسن حد يسمع قمنا و دخلنا اوضتها.. سعديه. : القصه بدأت يا سيدي من فترة طويلة.. الهانم كانت قاعده متضايقه ان البيه مش هيجي الاجازه بتاعته.. و كنا في الصيف.. و قرفانه... رحت أطيب خاطرها و اقولها معلهش يا ستي يمكن عنده ظروف.. وقعدت اعيط على زعلها.. قامت مسكتني و خدتني في حضنها و قالتي بتعيطي علشاني يا سعديه.. و حضنتني جامد.. ولقيتها بدأت تبص في وشي و تمسح دموعي و قعدت تبوس على خدودي.. انا قلت عادي.. لقيتها قربت من شفايفي و باست قريب منها. انا بعدت عنها شويه.. قامت قالتلي جهزي الحمام ليا. دخلت جهزته و دخلت و دخلت أقف جمب الباب لو احتاجت حاجه.. نزلت البانيو و ندهت عليا.. قالت هاتي اتنين بيره من التلاجه وتعالي و هاتي مكسرات.. رحت جبت و قفت بعيد.. ندهت قالت تعالي يا بت انتي.. انتي مكسوفه مني.. احنا ستات زي بعض.. دخلت وقعدت على الكرسي جمبها و حطيت البيره.. اديتني واحده وقالت اشربي.. قلتها لا لا ستي انا بدوخ من الحاجات دي.. قالتلي دا بيره يا بت يا هبله مش ويسكي.. شربت وهي بدأت تشرب و انا اشرب.. دماغي لفت شويه و جسمي سخن.... لقيتها بتقولي تعالي ساعديني في الحمام يا سعديه.. كنت مكسوفه اني اول مره اشوفها عريانه خالص.. و اديتني الليفه و الصابون اغسل.. بدأت اغسل ضهرها و دراعاتها و تحت دراعاتها.. شاورت على صدرها و قالت اغسلي هنا.. بدأت اغسل وايدي بترتعش.. لقيتها بتغمض عنيها.. و نفسها بيروح ويجي.. وانا ست و عارفه الكلام دا معناه ايه.. قالت انزلي تحت يا سعديه و بدأت اغسل بطنها... قالتي انزلي تحت يا سعديه مش لازم اطلب كل حاجه.. خفت و نزلت اغسل شعر كسها لقيتها بتقول تحت. انا انكسفت خالص و البيره بدأت تلعب في دماغي.. وبدأت اغسل كسها وهي بدأت تطلع أصوات وقفت.. مسكت ايدي و ضغطت بيها على كسها وقعدت تحرك.. وتقولي كمان يا سعديه يا حبيبتي.. اااااه.. ااااه.. عرفت علطول ان الهانم تعبانه و عايزه ترتاح و البيه مش جاي.... شالت الليفه من ايدي وقالت اغسلي كدا احسن ومسكت ايدي و حطيتها على كسها بدأت ادعك في كسها.. وهي تقولي اكتر.. بدأت ادعك جامد.. هاجت خالص.. وشدت ايدي وقالت اقلعي و تعالي انزلي معايا علشان تعرفي تغسلي كويس قلتها ميصحش يا ستي و بعدين انا بتكسف.. اتعصبت عليا و قالت اسمعي الكلام.. قلعت الجلابية و انا مش لابسه غير اللباس ََ نزلت.. قالت اقلعي اللباس.. شدتني وانا واقفه و قلعتني و قعدتني بين رجليها و شدتني على صدرها لورا.. و قالت هعملك الغسيل ازاي انا.. وبدأت تحط صابون على صدري من قدام و تدعك فيه بايدها و انا سخنت قوي و رجعت راسي لورا.. لقيتها بتشم في شعري و تبوس في رقبتي و انا خلاص مش قادره.. استسلمت ليها وقلت زي ما تيجي تيجي.. علشان خايفه تطردني من الشغل.. رجعت راسي على صدرها و بدأت تبوس خدودي.. وتقرب من شفايفي.. وتقولي مبسوطه يا سعديه و انا بهز راسي.... بدأت تبوس في شفايفي وتدخل لسانها كأنه راجل معايا.. و تدعك بزازي قوي.. وبدأت تنزل ايدها على كسي و تغسل شعر كسي وانا مكسوفه اني مش منضفه.. لقيتها بتنزل على ودني تقولي شعر كسك جميل يا سوسو.. وبدأت تدعك و تدخل صباعها جوا كسي.. و تقولي شايفه الغسيل يا بت.. وانا في عالم تاني... سحبتني من الحمام و دخلنا الاوضه ونمت على السرير بتاعها وهي نامت فوقي تبوس في شفايفي و خدودي و وهي بتعصر بزازي.. وبدأت تنزل على بزازي تمصها و تدخل الحلمه في بوقها و كأنها راجل فوقي.. وانا بدأت صوتي يعلا.. نزلت على بطني تلحس و تبوس فيه و لقيتها نزلت على كسي.. ضميت رجلي و قلتها ميصحش يا ستي.. قالت اسكتي خالص. مش تقاطعيني ابدا.. قلتها حاضر يا ستي امرك... وبدأت تلحس في كسي وتبعبص طيزي و كانت أول مره حد يلمس طيزي اصلا... لغاية ما قامت و حطت رجلينا بين بعض وقربت مني و كسها لمس كسي.. وبدأت تتحرك وانا اتحرك لغاية ما نزلنا مع بعض.. قالتي انبسطي يا سعديه.. قلتها قوي يا هانم.. و مكسوفه قوي.. لقيتها جت حضنتني و قالت انا هخليكي تنبسطي علطول بعد كدا.. بس الشرط ان الكلام دا لو طلع لحد او اي كلام تاني هخرب بيتك و خلي بالك انا مصوره اللي حصل دا.. و شاورت على الكاميرا.. انا مصدومه من الكلام.. بس خفت.. قلتها حاضر يا ستي.. كل كلامك في بير. عرفتني على موضوع الجروب بتاعها.. فيه ناس معروفه. ناس بتتغير.. فيه اني و مريم و الهانم و ست ماجي و ست ماريان و عماد و سي ميلاد و ست سالي مراته و ناهد و سوما انت عارفهم... وكلهم متصورين علشان محدش يطلع أسرار الجروب برا.. وفيه بقا الستات و الرجاله اللي معرفش عنهم حاجه.. فيه ناس مشوفتهاش غير مره واحده...ومن كل دول اتعلمت النيك في طيزي.. هي دي كل الحكايه.. بس انا مش مهمه وسطهم علشان كدا مش دايما معاهم في اي موضوع... انا: و انتي بتراقبي الدنيا هنا في الفيلا لما يكون فيه حد هنا... سعديه : هو انا اقدر اقول كلمه يا سي مايكل.. قعدت العب مع نفسي في اوضتي و الليل دخل وسمعت صوت عربيه مامي جايه.. بصيت لقيتها مع مريم و نازلين و سعديه قابلتهم و خدت منهم الحاجه اللي معاهم و دخلو... طلعت قابلت مامي و خدتها في حضني لاني بقالي كام يوم مش شفتها و اخدت مريم في حضني.. و قلتها في ودنها مش تنامي انهارده انا عايز اتكلم معاكي.. اتعشينا و مامي دخلت الحمام الرئيسي تاخد شاور و مريم دخلت الحمام تحت.. و طلعت ودخلت اوضتها.. وانا رايح ناحية اوضتها لقيتها بتتكلم في الفون.. بتكلم عماد.. وتقوله وحشتني موت يا واد انت.. و عندي ليك مفاجأه.. ميكو دخل الجروب ولسه واقف على موافقه مامي.. ماجي هتقولها.. وقفلت معاه.. مامي دخلت تنام من التعب و انا خبطت على مريم.. ودخلت.. لقيتها بالاندر و البرا.. قفلت الباب ورايا.. انكسفت.. قلتها فيه ايه مالك... مريم : مفيش اتفاجأت بس.. تعال يا ميكو.. بس اقفل الباب وراك كويس.. نمت جمبها على السرير. انا : مريم انا خايف مامي ترفض ادخل معاكم وبصراحه انا عايز ادخل.. مريم حطت راسها على صدري وقالت : متقلقش يا ميكو.. مامي اصلا كانت عايزه تدخلك بس كانت مستنيه انك تكبر وتفهم اكتر.. وانا هقنعها انا : انا نكت سعديه امبارح.. و انتي اول امبارح و ماجي يعني بقيت مع ناس كتير.... يعني مش بقيت غريب دلوقتي.. و شفت مامي وهي بتتناك من عماد.. و عرفت ان عماد بينيك و بينيك مامته.. مريم : و انت مفيش عندك مشكله في كل دا انا : لا خالص.. طالما الموضوع سري و كل واحد حر في جسمه وحياته.. مريم : يعني انت عايز تعمل زي عماد و تنيك مامي.. انا : لو هي موافقه طبعا.. حتى اعوضها عن بابي اللي مسافر دايما.. لقينا الباب بتفتح.. ومامي داخله.. اتخضيت ومريم عادي زي ما هي مامي : وعايز ايه كمان يا ميكو يا شقى.... مامي عجبتك لما شفتها في الفديو عند ماجي انا : مش عايز حاجه.. انا مشفتش حاجه اصلا.. قعدوا يضحكوا هما الاتنين.. مريم : ميكو.. محدش ممكن يعمل حاجه الا لما مامي تعرفها.. و سعديه قالت لنا كل حاجه زي ماجي.. ومش تزعل منهم.. لان دا هو اللي مخلي الجروب دا في امان.... لازم مامي تعرف كل كبيره وصغيره.. وعرفت انك نكتني عند ماجي و شافتك انت و ماجي و انا.. انا مصدوم من كل اللي بسمعه.. مامي جت نامت جنبنا و هي لابسه قميص قصير و تحته اندر صغير جدا.. و من فوق شفاف من غير براا... مامي : ايه يا مريم انتي سايبه اخوكي كدا من غير دلع ليه.. مريم : دا وجع طيزي اول امبارح يا مامي و عملت فارت ( ظراط) و انكسفت خالص بعد ما طلع زبه.. وضحكنا كلنا.. ولقيت مامي بتنزل الحملات من على كتفها و بتنزل القميص و مريم بتقلع البراا... و الاندر مامي : انتي هتشاركي يا مريم ولا ايه... انتي مش بتشبعي مريم : بشبع ايه يا مامي.. مش كفايه لغاية دلوقتي مفيش زب دخل كسي.. دا انا هتجنن.. عايزه اجرب يا مامي.. مامي : ما انا عامله ليكي مفاجأة.. مكنش ينفع يا عبيطه تتفتحي و حد يعرف حتى لو في الجروب انك مفتوحه.. المفاجأة بقا انك هتجربي انهارده.. و الكلام دا هيكون سر بينا احنا التلاته.. وحتى مين ميعرفش.. فهمتوا.. مريم : ازاي بقا مش فاهمه.. مامي : ميكو هيفتحك انهارده.. بس انتي اوعي تجيبي سيرة لحد مهما كان.. ولما تحبي من قدام. ميكو هيريحك.. ولما تيجي تتجوزي.. انا عارفه دكتوره صاحبتي من زمان من ايام الجامعه تعملك العمليه في نص ساعة و ترجعي بنت زي الاول.. مريم : بجد يا مامي.. اووووووه ياي.. و اترمت في حضن مامي و تبوس في شفايفها و نزلت على صدرها تلحس فيه و تمص فيه مامي : بس بطلي بكش يا مريوم.... تعلوا بقا علشان التصوير. مريم..: هنصور.. وازاي الجروب مش هيعرف.. ما لو الفيلم حد اخده من الزباين برا ممكن يقول لأي حد. مامي : لا الزبون دا محدش يعرفه.. و غني جدا.. دخلنا الاوضه و شاورنا للكاميرا زي تحيه.. و دخلنا على السرير ومامي معانا.. قلعت خالص لبسها.. وانا قلعت.. و مامي بدأت تلحس بزاز مريم و قالت لي الحس كس مريم يا ميكو يلا.... نزلت الحس كس مريم و اخدت راحتي في الحس و بدأت ادخل لساني.. وعيني على كس ماما.. نفسي ادوق طعمه شعر كسها منتظم ولونه بني.. مريم بدأت تطلع أصوات هيجان.... مامي راحت جابت الكام علشان تصور مريم هي بتتفتح.. وقالت يلا يا ميكو علشان تدخل اختك عالم النساء.. وتنسى عالم الفيرجن جيرل... بدأت اقعد بين رجلين مريم و رفعت رجل ليها وبدأت ادعك زبي على كسها.. وهي خايفه و صدرها بيطلع وينزل... و شاده اعصابها.. مامي قالت لها الموضوع بسيط يا مريوم.. سيبي نفسك خالص.. بدأت ادعك في كسها و بدأت احط زبي على أول فتحة كسها.. ومامي قالت براحه يا ميكو.... كسها ضيق جدا.. دا طيزها أوسع.. بدأت ادخل بصعوبه وهي حست بألم ومامي بتصور... دخلت راسه.. وبدأت ادخل براحه واحده واحده لغايه ما دخلت نصه. صرخت.. اااااه.. لا شيله.. حرام عليك.. صعب.. انا حاسه بحرقان.. دخلت كله.. اااااااه... آآآآآآه.. هموت يا مامي.. كدا يا مامي.. شليه بليز.. بدأت أخرجه شويه و ادخل تاني.. ادخل وأخرج.. بدأت تهدي.... مامي قالت طلع يا ميكو.. طلعته وهو عليه دم و كسها بينزل دم بسيطه.. ومامي راحت تبوس مريم.. مبروك يا ليدي مريم... مريم بصت تحت وحطت ايدها علل كسها و بتبص على ايدها لقيت دم.... مامي اخدت فوطه و مسحت الدم.. و قالت يلا على الحمام يا مدام.. مريم ضحكت و قامت باست شفايفي و قالت ميرسي يا ميكو.. حضنتها جامد. وقلتها مبروك يا ليدي مريوم.. ضحكنا. و قامت و مش قادرة تضم رجليها.. ودخلت الحمام مع مامي و بعد شوية خرجوا و قعدتها على كرسي و رفعت رجليها على كرسيين بعيد عن بعض.... و مامي جايه ناحيتي... قالت قوم اغسل زبك وتعال اخد حقي منك يا عفريت انت.. دخلت غسلت و اخدت شاور سريع وخرجت لقيت مريم ماسكه الكام و بتصور.. و رحت لمامي على السرير.. بس مكسوف منها.. لقيتها بتقولي انت مكسوف... اومال كنت بتبص لكسي ليه و انت بتلحس كس اختك... قوم يا واد يلا.. اول مره الاقي مامي بتكلم شعبي كدا.. قلتها حاضر.... قالت لا.. انسى الأدب دا برا السرير.. هنا عايزه شرموطه معاك.. و بتتعامل معاها.. زي ما كنت بتتعامل مع سعديه كدا.. وضحكت و مريم هتموت من الضحك.. اتضايقت جدا و كنت هقوم.. لكن قلت لازم اخد حقي في السرير.. اتحولت للحيوان سامي السواق و استلهمت شخصيته و شخصية سعديه... و لفيت وشي ليها.. قلتها مالك يا شرموطه ما تهدي.. هنيكك مستعجله ليه.. مامي قالت واو.. حلو كدا.. انا بحب كدا انا شرموطه من الشارع... اتعامل معايا كدا.. هجمت على جسمها بوس في كل حته.. تمسك بزازها و تقولي تعال ارضعك زي زمان. مسكت بزازها الكبيره البيضه وبدأت امص فيهم بشهوه كبيره حلمات بزازها كبيره و طويله.. لونها اغمق من جسمها. بدأت ارضع و زبي بيخبط في جسمها من تحت.. و أيدي بتحك في كسها الكبير.. كس ست تحترف الجنس.. بدأت تظهر جواها الست البلدي ب****جة الشعبيه. اااااه.. مص قوي.. كان نفسي تعرف النيك معايا اول مره.. اااااه.. انزل يا واد الحس كسي.. نزلت على كسها اشم ريحة كسها و اشوف علامات الشهوه عليه. كسها غرقان. بدأت اطلع لساني والفه على كل مكان في كسها.. بدأت افتح الشفايف بأيدي.. و اشوف الفتحة اللي بتحب تتناك من ازبار كتير.. بدأت الحس كسها من جوا.. وادخل لساني لآخر حاجه اااااه.. الحس قوي.. كسي دا عايز لسانك.. انا امك يا ميكو.. ريحني... أعمل كل حاجه. اووووووف... اخححخحح.. اااااه... تعالي يا مريم يا متناكة انتي الحسي معاه.. حطي الكام وتعالي.. مريم جت و هي فتحت رجليها على الآخر و مريم طلعت فوقها تلحس كسها من فوق وانا الحس كسها من تحت.. اااااه... اااااه.. كمان يا ولاد.. ريحوني.. انا تعبانه... انتوا ولادي و لازم تريحوني وووووووااااا... اووووووف... هموت... اااااه.. كمان.. قمت قايم و مريم بتلحس كسها و حطيت زبي على كسها و بدأت ادخل.. دخل بسهوله.. بدأت انيك فيها بسرعة. و مريم تلحس زبي وهو داخل و طالع اااااااه.. نيكني في كسي جامد.. ااااه نيك كسمك يا واد... اااااه.. افشخوني... انا تعبانه... آآآآآآه.. مريم نزلت بكسها على وش امي.. وقالت... اتهدي شوية و الحسي فضحتينا... وبدأت انيك في امي و ابوس مريم و الحس لسانها.. وانا ماسك بزازها الصغيره... آآآآآآه.. كلنا وصلنا للمتعة.. اااااااه.. طلعت زبي من امي و شديت مريم.. نيمتها على بطنها فوق امي و بدأت ادخل في كسها و ابعبص كس امي.. الاتنين في صوت واحد... آآآآآآه اخححخحح.. كمان.. مريم نزلت على شفايف امي تبوس فيها و انا ابعبص كسها و انيك مريم اختي.. آآآآآآه هجيب يا ميكو.. اااااه... وامي جابت... بدأت انيك مريم اسرع.. اااااه نيكني جامد.. اول مره اجرب نيك الكس.. اااااه اووووووف.. هموت.. اوعي تنزل في كسي.. اااااه.... قربت يا ميكو.. اااااه جايين. آآآآآآه ااااه اهم اهم اهم امممممم وبدأت تنزل و انا طلعت زبي وحطيته بين جسمهم و بدأت ادعك فيه و نزلت لبنى و نمت فوقهم الاتنين... شوية و قمنا شاورنا للفديو و قفلنا.. و كل واحد فينا راح حمام و دخلنا نمنا... [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
مايكل الساذج و بداية الجنس في مجتمع الاغنياء .. حتى الجزء الرابع
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل