قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
مذكرات مراهقه في العشرين | السلسله الثانيه | عشرة اجزاء
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ابيقور" data-source="post: 46669"><p>الجزء الأول</p><p></p><p></p><p>بعد مابقت الدنيا واضحه ومعالم العيله وضحت للجميع وان تقريبا العيله كلها بقت تنيك في بعضها ومستمتعين مع بعض هانبداء السلسله التانيه ووقفنا في آخر السلسله الماضيه عند ازاي ماما عرفت ان محمود اخوها بينيك بلبله ومنال ونفسه ينيك فوفا امه وبيهيج عليها وكمان عايز ينيك امي دينا اللي من الواضح عليها عايزه بس من قوه شخصيتها قدامهم خايفه تبان ضعيفه فكان لازم تكون مسيطره علي الكل ويكونوا كلهم تحت تصرفها بما فيهم انا واحمد اخويا اللي بقينا تحت رجلها وننفذ اي طلب ليها مهما كان</p><p>والان مع البدايه واسف للاطاله</p><p>منال خدت نور وروحت لبيتها عشان تشوف احوالها وحياتها ورجعت حياتنا لطبيعتها ودينا حسيتها متغيره ومش علي طبيعتها وندهت علينا وروحها اوضتها وقعدنا قدامها وبدأت الحوار معانا بنبره فيها حده شويه اسمعوا كلامي كويس كل اللي حصل كأنه ماحصلش ومش هاتكون حياتنا كلها كده كل وقت وله أذان نعيش حياتنا طبيعيه بابا علي وشك نزول مصر ومش عايزين يحصل مشاكل اعتقد الكلام مفهوم خزينة راسنا انا واحمد بمفهوم يا ماما ودلوقتي كل واحد علي اوضته اعتقد كلامي مفهوم تمام قولنا تمام</p><p>وخرجنا علي اوضنا مستغربين حاله دينا اللي متغيره كتير مش هي ديه دينا اللي كانت بتتناك من ابنها قبل شويه بس توقعت انها بتخطط لحاجه وهايبان</p><p>في غرفه ماما</p><p>ماما جابت الفون واتصلت علي تيته ودار الحوار ده</p><p>دينا. الو ايوه يا ماما عامله ايه وحشاني وبابا كمان عامل ايه</p><p>تيته. بخير يا قلبي وانتي والعيال عاملين ايه</p><p>دينا. كله خير المهم عايزاكي في موضوع</p><p>تيته. خير طمنيني حصل حاجه</p><p>دينا. لا كله تمام بس الحوار بخصوص موضوع بلبله ومش هاينفع في الفون</p><p>تيته. حاضر انا هاعدي عليكي الصبح وبالمره تديني برشامه ابوكي بدل ماهو مريح من يومها كده وضحكت</p><p>دينا. من عيني بس لما تيجي اديكي اللي انتي عايزاه</p><p>تيته. حضرلك الخير يا روحي تسلمي لي</p><p>دينا. علي ايه يا ماما انا ماليش غيركم وسعادتكم وسلامتكم</p><p>تيته. حبيبتي يخليكم ليا ومايحرمني منكم</p><p>دينا. تمام سلام مؤقت وهاستناكي بكره الصبح</p><p>تيته. حاضر يا قلبي اشوفك على خير</p><p>دينا. بلبله عندك اديهاني اسلم عليها والواد محمود مابيسألش عليا الجزمه اما اشوفه</p><p>تيته. محمود مشغول وحياته لشغله وبس ثواني ادي الفون لبلبله</p><p>بلبله. ايوه يا دندن عامله ايه وحشاني</p><p>دينا. وانتي يا قلبي اكتر مش ناويه تيجي تقعدي يومين معايا انا والعيال مش واحشينك</p><p>بلبله. واحشني بس انتي عارفه مش بخرج خالص من وقت اللي حصل</p><p>دينا. عادي يا قلبي الطلاق والخلفه مش نهايه العالم عيشي حياتك يا قلبي</p><p>بلبله. بحاول يا دندن وبتعايش</p><p>دينا. ماشي سلام مؤقت بس فكري وتعالي</p><p>بلبله. حاضر يا روحي من عيني سلام يا دندن</p><p>دينا قامت علي المطبخ وكل واحد في اوضته زي ما قالت وندهت عليا قومي لمي الغسيل اللي علي الحبل طلعي الغسيل التاني وانشريه قولتلها حاضر ثواني وخرجت ونفذت طلبها طبعا لبسنا عادي جدا مش اوفر ولا حاجة وندهت علي احمد راح لها اديته معلقه عسل ابيض وهو مش بيحبه خالص وبصلها وقالها بقرف مش عايز بصت له وقالت له كلمه واحده مش هاتنيها فتح بوقه واخدها كأنها علاج بس الواضح ماما بتعوضه عن اللي حصل وخرج احمد وقالها هانزل لاصحابي وهو خايف من ردها قالتله ساعه وتكون هنا هز دماغه حاضر ولبس ونزل لاصحابه وانا رجعت بعد ما نشرت الغسيل وقولتلها تمام يا ماما قالت تسلمي يا قلبي</p><p>سكت شويه وترددت اني اسأل بس تجرأت وسألتها ماما مالك شكلك زعلانه فيه ايه قالت مفيش حاجه رخمت عليها وصممت ماما خالتو منال قالت حاجه زعلتك انتي كنتي كويسه هاتخبي علي سمسمه وضحكت قالت لي هاقولك بس ولا كأنك سمعتي قولتلها طبعا ولا حتي احمد قولتلها اكيد طبعا قالت حاضر اعمل قهوه واقولك وانا قولتلها هاشرب عصير</p><p>وخرجنا علي الليفنج ودار الحوار</p><p>انا. بقولها ها فيه ايه بقي القمر زعلان ليه منال ضايقتك بحاجه</p><p>دينا. لا مافيش بس فاكره لما قولت جدو يريح طنط بلبله</p><p>انا. اه طبعا فاكره بس مش عارفه تجيبيها ازاي او تعمليها ازاي</p><p>دينا. وفاكره لما سألت منال ازاي تخلي احمد ينزل فيها</p><p>انا. اه طبعا واستغربت بس ايه العلاقه او اللي يزعل في كده</p><p>دينا. الموضوع بقي طلع اكبر بكتير منال علي علاقه بخالك محمود وبينيكها وبينيك بلبله كمان</p><p>انا. يا نهار ابيض بإستغراب</p><p>دينا. عشان كده منال مركبه وسيله لمنع الحمل عشان ماتحملش من خالك محمود</p><p>انا. فهمت يعني هو شغال مع الاتنين</p><p>دينا. اه وانا نايمه في العسل (نبره صوتها كأنها مضايقه ومتغاظه) وخدي التقيله بقي خالك محمود عايز ينيك تيته</p><p>انا. بس كده وسكت</p><p>دينا. كده ايه</p><p>انا. لا خلاص</p><p>دينا. اتكلمي</p><p>انا. طيب ماهو كده هايريح تيته عادي وهايبقي اكيد مبسوط معاها وهي هاتتبسط</p><p>دينا. عارفه يا قلبي بس الموضوع اكبر ده عايزني انا</p><p>انا. يا نهار ابيض انتي</p><p>دينا اه انا شوفتي خالك برغم ان لبسي قدامه كله كويس ومش بظهر حاجه</p><p>انا. بس مودي عنده حق وضحكت</p><p>دينا. اتلمي يا جزمه يا حيوانه</p><p>انت. حاضر اسفه يا مامي</p><p>دينا. عشان كده عايزه تيته تيجي بكره وانسق معاها ازاي وهل جدو هايوافق والا لأ</p><p>انا. تعتقدي ايه يا دندن يا جامد انت</p><p>دينا. لازم جدو يبقي تحت ايدي واحركه زي ما احب عشان يقبل</p><p>انا. ماهو عادي وكان معانا احنا التلاته وماتكلمش</p><p>دينا. الوضع مختلف احنا ستات زي بعض مش عارفه يرضي يشوف تيته بتتناك من خالك والا لأ</p><p>انا. طيب ممكن من غير ما يعرف</p><p>دينا. طب ولو عرف فجأه ممكن يحصل حاجه</p><p>انا. اه صح فاتتني ديه</p><p>دينا. الموضوع عايز ترتيب كويس</p><p>انا. بس بصراحه يا دندن طالما بنرغي ونتكلم عادي انتي نفسك في خالو محمود</p><p>دينا. بصت بغضب</p><p>انا. خلاص اسفه بس ادينا بنتكلم</p><p>دينا. لازم تفهمي ان بابا مريحني وبيعمل اي حاجه عايزاها ومش معني اني بعمل كده مع اخوكي اني ألف واتناك من اي حد</p><p>انا. اسفه مش قصدي طبعا بس كلام عادي</p><p>دينا. لازم تفهمي كويس انا عملت كده مع احمد عشان أملا عينه ومايعملش نصيبه وانتي كمان فاهمه</p><p>انا. فاهمه خلاص ماتزعليش واسفه بجد (بس حاسه ماما عايزه تخوض التجربه مش عارفه ليه)</p><p>دينا. المهم هاعمل ايه عشان اخلي جدو يقتنع</p><p>انا. الموضوع صعب بس عايزه اقول حاجه وخايفه</p><p>دينا. قولي خايفه ليه</p><p>انا. فاكره لما شاورتي لتيته تحط صباعها في طيز جدو</p><p>دينا. اه طبعا عشان تهيج البروستاتا عنده</p><p>انا. تمام ممكن تكون ديه داخله لجدو وتبدأي منها</p><p>دينا. تصدقي صح بس اجيبها ازاي</p><p>انا. عادي تروحي مره او يجوا هنا وتعملي زي المره اللي فاتت مع البرشام يبقي جدو مستني اي اشاره منك يا دندن</p><p>دينا. يخرب عقلك جبتيها منين الفكره ديه</p><p>انا. بنت دينا والأجر على ******</p><p>دينا. ماشي يا بنت دينا قومي شوفي ورانا ايه عشان العشا</p><p>انا. مافيش مكافأة علي الفكره ديه والا ايه</p><p>دينا. مكافأة ايه يا عين امك قفلنا خلاص</p><p>انا. نفتح تاني ههههههههههههههههههه</p><p>دينا. انا هالكانه ومش قادره واخوكي خالتك شفطته وصفت لبنه</p><p>انا. واحمد ماله انا وانتي وبس</p><p>دينا. انتي حبيتي جسمي يا سمسمه</p><p>انا. بموت فيه بصراحه</p><p>دينا. خلينا بالليل مش قادره</p><p>انا. براحتك يا قمر</p><p>دينا.قومي يا بت شوفي هاناكل ايه علي ما اكلم بابا</p><p>انا. انتي مش بتقولي هلكانه تكلميه ليه بقي</p><p>دينا. اكلمه يا كلبه مش اللي في دماغك لازم اكلمه واطمن عليه كل يوم</p><p>انا. ماشيه معاك ياعم الرجاله كلها هايجه عليك</p><p>دينا. يالا يا جزمه من هنا يا قليله الادب</p><p>لحظه فون ماما رن تيته بتتصل قعد اسمع المكالمه ودينا فاتحه الاسبيكر</p><p>دينا. الو ايوه يا ماما خير فيه ايه</p><p>تيته. ايوه يا قلب ماما خير مفيش حاجه بس</p><p>دينا. بس ايه قلقتيني</p><p>تيته. ابوكي لما عرف اني رايحه لك الصبح عايز يجي معايا</p><p>دينا. وايه المشكله بيته ويجي في اي وقت</p><p>تيته. انتي فهمتي ايه ابوكي فاكر اننا هانعمل حاجه و انه يجي وممكن يعمل وكده</p><p>دينا. مفيش مشكله يا ماما نعمل طالما مبسوط ومرتاح والا غيرانه يا فوفه</p><p>تيته. غيرانه ايه هاغير من نفسي يا دندن</p><p>دينا. حبيبتي يخليكي ليا</p><p>تيته. طب والموضوع اللي قولتي عايزاني فيه</p><p>دينا. ده مصلحه وجوده هايسهل كتير</p><p>تيته. مش فاهمه</p><p>دينا. بكره هاتفهمي</p><p>تيته. تمام سلام بقي وشوفي حالك</p><p>دينا. سلام يا ماما</p><p>دينا سابت الفون وسرحت وبقولها فيه ايه مالك ردت مافيش جدو جاي مع تيته بكره قولتلها فرصه اطرق الحديد وهو ساخن</p><p>قالت تفتكري قولتلها في حل تاني وبالمره تزودي العيار عليه قالت ازاي قولتلها لما تيته حطت صباعها فيه حسيته هايج قوي وبان عليه جدا انه مستمتع بصباعها قالت وانتي خدني بالك ازاي قولتلها ما انا مركزه معاكم اخدت بالي ان جدو مستمتع بصباع تيته وهو في طيزه المره ديه تعمليها انتي وتزودي العيار قالت ازاي يا مصيبه قولي قولتلها عادي الحسي خرمه وهو راكب تيته ودخلي صباعك في طيزه هايبان سرحت شويه و قالت خلاص يالا نشوف ورانا ايه</p><p>عارف الجزء ده مش جنسي قوي بس هو جزء من باقي القصه اللي هانكملها مع بعض</p><p>إلي أن نلتقي في الجزء الجديد وتنفيذ خطه دينا</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p></p><p>وقفنا الجزء السابق عند تخطيط ماما انها تخلي جدو يقبل ان تيته تتناك من خالو محمود وانها تحاول تكون مسيطره علي تفكيره ووصلت لانها تدفعه وتوريه اللي عمره ماشافه بعد ما اديتها المفتاح الطريقه اللي تخش منها.</p><p>جهزنا العشا انا وماما واحمد رجع من بره علي معاده اللي حدده مع ماما عشان ماتزعلش منه واتعشينا سوا وقعدنا شويه ودماغ دينا مشغوله باللي هايحصل بكره وانا بصراحه نفسي انام معاها بس دماغها مش رايقه وخايفه تصدقي برغم انها متقبله وقالتلي بالليل نشوف احمد فارد علي الكنبه وانا وماما فاردين علي السرير وهي ورايا وحاضناني عادي واحمد مركز مع فونه بيلعب ودينا بتلعب في شعري وسرحت معاها ولفيتلها وبوستها في شفايفها بوسه عادي قولت اجس نبضها يمكن تخرج من مود السرحان اللي هي فيه ضحكت لي وقولتلها بصوت واطي بحبك واموت فيكي باستني بوسه جباره لساني لمس لسانها حسيت اني هجت بس برضه دينا لسه سرحانه اتعدلت ونمت علي ظهري وهي حطت رجلها علي رجلي فوق كسي بالضبط وقالت لأحمد افرد الكوفرته علينا التكييف ساقع قوي قام احمد جاب كوفرته وفردها علينا وانا ودينا بقينا تحتها عشان نكون براحتنا برغم وجود احمد مش مؤثر بس فعلا التكييف كان ساقع شويه واتكلمنا سوا</p><p>انا. الجميل سرحان ليه</p><p>دينا. مفيش بفكر</p><p>انا. مفيش ازاي انتي مش هنا يا دندن</p><p>دينا. سيبي دندن في حالها لو موضوع بكره فشل مع بابلهاتبقي نصيبه</p><p>انا. مفيش فشل ولا حاجه تستعصي علي احلي دينا في الدنيا بحاول افكها شويه</p><p>دينا. اتلمي يابت خليني اركز في اللي هايحصل بكره واشوف الدنيا هاتمشي ازاي</p><p>انا. انتي بس فكري صح وضبطي جدو وخليه يبقي عجينه في ايدك وهاتشوفي</p><p>دينا. بفكر ازاي وهو شبط في تيته وشكله عايز ينكني انا مش تيته</p><p>انا. عادي هاتعملي اللي هو عايزه ومش هايرفض</p><p>دينا. هاشوف بس مش عايزاكم في البيت أو علي الأقل ماتخرجوش من اوضكم</p><p>انا. طالما دندن عايزه كده يبقي علم وينفذ</p><p>و كلمت احمد انت معانا والا سرحان رد وقال فيه ايه قولتله تيته وجدو جايين بكره الصبح وهايقعدوا مع ماما شويه وماما عايزانا مانخرجش من الاوض تمام</p><p>احمد. تمام بس هو فيه مشكله لو خرجت مع اصحابي الصبح</p><p>دينا. رايح فين</p><p>احمد. حاجزين ملعب من 10الي 12 صباحا وهانلعب كوره</p><p>دينا. قالت تمام مفيش مشكله اهو تلعب شويه رياضه وتجري دمك</p><p>احمد. تمام هاقوم انام بقي عشان اصحي بدري والساعه داخله علي 12 وكلم صحابه يعدوا عليه الصبح ودخل علي اوضته</p><p>انا. اهو احمد خلع وشاف طريقه</p><p>دينا. قصدك ايه</p><p>انا. ولا حاجه انا هانام وصحيني وقت ما تحبي وتخلصي حلو كده اعتبريني مش هنا خالص</p><p>دينا. بضحك هاشوف</p><p>وانا بدأت احس بهيجان وسرحت بإيدي علي فخدها كانت لابسه بنطلون وبدي علي اللحم وانا لابسه شورت وبدي وتحته اندر ولا عادي وبدعك في فخدها واحسس عليها وراحت شفايفي علي شفايفها دينا بدأت تستجيب وتهيج معايا دخلت ايدي من البنطلون وحسست علي كسها اللي كان ناعم قوي وهي فتحت رجلها شويه عشان اكون براحتي بصتلها فهمت اني عايزاها تلعب في كسي ونزلت بإيدها ودخلتها من الشورت بالعافيه لانه كان ضيق شويه قولتلها استني هاقلعه وقلعته ونزلت الاندر وبقيت نصي التحتاني عريان وهي بتلعب في كسي وتقرص علي زنبوري وانا هجت وقفشت علي شفايفها وبوستها قوي ونفسي بقي طالع نازل وضربات قلبي زادت وهي هاجت وانا بلعب في كسها قوي وهي تايهه معايا علي الاخر وقالتلي دخلي صباعك يا سمسمه وفعلا كان كسها منزل عسل وخلي دخول صباعي سهل قوي وقعدت ادخله وأخرجه كأني بنيكها واتعدلت علي ظهرها وفاتحه رجلها شاورتلها علي البنطلون قالت لأ سيبيه كده احسن استغربت المهم انا شغاله بعبصه في كسها وهي بتلعب في زنبوري واطلع إيدي والحسها وادخلها تاني طعم عسلها تحفه وقولتلها عايزه الحس كسك قالت حاضر رفعت الغطا من علينا وقومت قلعتها البنطلون وفتحت رجلها وهي نايمه علي ظهرها وبدأت الحس كسها واتفنن في اللحس وهي مش علي بعضها وهاجت علي الاخر وبقت تمسك دماغي تزقها جوه كسها اكتر حسيت بنفسي هايتكتم وقالت لي دخلي لسانك في كسي وفعلا دخلته وبقت تتلوي علي السرير وقلعت البدي وبقت تشد في بزازها وحلمتها هاتقطعهم ولافه رجلها علي دماغي وبتزق فيها عشان انيكها بلساني وانا لساني داخل خارج جواها وبروح بصباعي علي خرم طيزها والعب فيه تمهيدا لدخول صباعي في طيزها وهي حست بيه بقت تهيج اكتر اول مره اشوف دينا كده من وقت ما بدأنا القصه ديه وفعلا طيزها بقت جاهزه لإستقبال صباعي ودخلته بالراحه عشان ما تتعبش برغم انها عادي بس قولت اهيجها اكتر وبدأت فعلا ادخل صباعي وابعبص طيزها ولساني داخل خارج في كسها وهي مقطعه بزازها تقفيش ولقيتها عماله تتنفض في السرير وتقولي نيكي يا سمسمه نيكي اكتر وبسرعه هجت علي كلامها اكتر وبقيت اسرع لساني في كسها وصباعي في طيزها وبقيت بنيكها اسرع واقوي حبيت اجرب اني اشتمها زي ما بتشتم هي وكنت خايفه من رد فعلها لو شتمت بس كنت حابه اجرب وزي ما تيجي تيجي وهي هايجه علي اخرها قولت اقولها دلوقتي وفي عز ما صباعي في طيزها ولساني في كسها وأيدي التانيه بتقرص زنبورها وهي بتهلوس وتقول بسرعه اكتر مش قادره طلعت مني كلمه قولت اجرب وتجرأت وجمعت نفسي وقولتلها مبسوطه يا لبوه ردت قوي قوي نيكي يا سمسمه عايزه اتناك كسي بياكلني زودت عليها شويه اكتر طالما ماعلقتش علي الكلمه وقولت لها عايزه تتناكي يا شرموطه قالت اه نيكي اكتر يا سمسمه وانا شغاله بفحت في كسها و طيزها وعايزه اهيجها اكتر عضيت زنبورها بالراحه شخرت وشهقت وطلعت اه مالهاش حل وبقت تشد بزازها اكتر وتقول نيكي يا سمسمه وانا قولت اعمل عبيطه واتجرأ تاني عايزه تتناكي وهي ترد اه مش قادره وانا أشد عليها اكتر جت في دماغي فكره واجس نبضها في موضوع خالو محمود وفي وسط ماهي هايجه وبتطلع كلام قولتلها ايه رايك يا متناكه بعرف انيك ردت عسل يا قلبي نيكي كسي بياكلني مش قادره قولتلها اجيب مودي ينيكك يا شرموطه ردت في لحظه وبسرعه وبدون تردد نفسي اتناك منه قولتلها انا محمود وهانيكك يا متناكه هاجت اكتر ومسكت دماغي دفستها في كسها اكتر كتمت نفسي ولساني في كسها داخل خارج وهي لسه بتكرر نيكي يا سمسمه قولتلها انا مودي وبنيكك يا لبوه قالت نكني يا مودي قطع كسي عايزاك تفشخني سرحت في كلامها وحسيت ان ديه مش دينا خالص ديه واحده شرموطه جامده قوي قولتلها اتعدلي وفلقسي يا متناكه اتعدلت وفلقست علي ركبها وانا رجعت الحس كسها وطيزها واضربها علي طيزها وهي تزوم وتتأوه وتقول مش قادره قولتلها مش قادره ليه يا شرموطه مش انتي اللي عايزه تتناكي من اخوكي قالت اه عايزه اتناك منه قولتلها تتناكي من مين يا لبوه قالت محمود اخويا عايزاه ينكني ويريح كسي قولتلها وانا محمود اخوكي وهانيكك قالت يالا نيك يا مودي قطع كسي عايزاه يتفشخ قولتلها هافشخك يا متناكه وظرفتها بعبوص في طيزها خرج من بوقها صوتت وقال بالراحه يا خول انا اختك وبكده ماما وصلت للي انا عايزاه وعرفت انها نفسها تتناك من خالو محمود وبقيت الحس وامص في كسها و طيزها وحسيت ان كسي بياكلني عايزاها تلحس لي وارتاح انا كمان قولتلها اتعدلي عايزاكي تلحسي كسي يا دندن قالت تعالي يا قلبي واتعدلت ونامت علي ظهرها وطلع فوقها بالعكس 69 وبدأنا ملحمه من اللحس والمص والبعبصه وكان خلاص عسلي نازل مني علي بوق دينا اللي كانت جابتهم في بوقي اكتر من 3 مرات حسيت اني جسمي متكسر وتعبت وماما كمان تعبت وتاهت وراحت في دنيا تانيه كانت الساعه داخله علي 1 بالليل اتعدلت ونمت جنبها حاضنين بعض كأننا عرسان جداد وروحنا في النوم العميق لحد الصبح</p><p>صحينا علي صوت احمد الساعه 8 صباحا عشان نازل مع اصحابه وقال لماما تليفونك بيرن من بدري تيته اتصلت كذا مره وانا قولتلها ماما نايمه قالت شويه واكلمها ودينا لسه مدروخه وانا بحاول افوق ضحكتلها وبوستها وقولتلها صباحيه مباركه يا احلي دندن في الدنيا كلها</p><p>ضحكت وقالت ده انتي طلعتي كارثه يا سمسمه</p><p>قولتلها المهم القمر مبسوط مني</p><p>قالت القمر هايموت منك</p><p>قولتلها بعد الشر عنك</p><p>وفضلنا شويه فاردين لغايه ما نجمع نفسنا ونقدر نقوم برغم اننا كسلانين وعايزين ننام تاني مش قادرين بصراحه وغفلنا شويه بعد ما احمد نزل اصحيها علي التليفون من تيته بتتصل تاني كانت الساعه داخله علي 10 تقريبا</p><p>ونكمل اللي هايحصل بين ماما وجدو وتيته في الجزء الجاي</p><p></p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p>بعد ما احمد نزل ونمت انا ودينا وصحيناعلي تليفون من تيته ماما ردت عليها</p><p>دينا. الو ايوه يا ماما</p><p>تيته. ايوه يا حبيبتي احنا نازلين عايزه حاجه اجيبها وانا جايه</p><p>دينا. تسلمي لي يا قلبي</p><p>تيته. خلاص هاجيب فطار ونفطر مع بعض ماتفطريش انتي والعيال</p><p>دينا. ماتتعبيش نفسك كل حاجه موجوده في البيت</p><p>تيته. ده فطار هو انا يعني هاجيب المشوي والمحمر</p><p>دينا. يخليكي ليا ولا يحرمني من سؤالك عليا يا قلبي</p><p>تيته. يالا سلام مش هاتأخر</p><p>دينا. تيجوا بالسلامه سلام مؤقت</p><p>قفلت دينا الفون وفوقتني ببوسه بنت متناكه نفضتني من علي السرير وقولتلها صباح الخير يا احلي دندن وطبعا انا نصي اللي تحت لسه عريان زي ما انا ودينا كانت لبست البدي والبنطلون اللي كانت لابساهم ووطت علي كسي وصبحت عليه وباسته وباستني تاني قولتلها ده احلي صباح ده والا ايه قالت يالا قومي جدو وتيته في الطريق خدي دش علي ما أروق الدنيا واغير ملايه السرير اللي اتبهدلت ديه قولتلها من عيوني يا قمر وقومت علي الحمام ومسكت الشورت والاندر في أيدي ورايحهالحمام اخد دش سريع وخرجت من الحمام لابسه كاش مايوه قصير علي الركبه وأخته اندر وبرا ا عادي كانت دينا غيرت ملايه السرير وروقت الدنيا بعد معركه امبارح ودخلت علي المطبخ تشوف الدنيا ايه دخلت وراها وحضنتها من ورا وبوست رقبتها وهي واقفه علي الحوض قالت اتلمي علي الصبح ولا كملي الطبقين دول علي ما اخد دش وراحت الحمام وانا فضلت في المطبخ اخلص اللي طلبته مني دينا وندهت عليا من الحمام روحتلها قالت هاتي البرنس من اوضتي ضحكت وقولتلها برنس ايه يا دندن ماتخرجي كده حد يتكسف من سمسمه ردت اخلصي قولت حاضر وجبتلها البرنس ووديته ليها ورجعت خلصت المطبخ وكالعاده دينا وندهت تاني وروحتلها قالتلي البس ايه قولتلها اي حاجه خفيفه وحلوه قررت تلبس زي ما انا لابسه كاش مايوه قصير علي الركبه وطلعت سنتيان واندر ضحكت وقالت بتضحكي ليه قولتلها ما انتي هاتقلعيهم تاني ردت بس يا جزمه ويالا روحي طلعي الغسيل انشريه وحطي غيره ولمي اللي علي الحبل هزيت دماغي تمام تحت امر احلي دندن في الدنيا وسبتها وروحت اعمل اللي قالت عليه وشويه رن جرس الباب كنت فاكراهم تيته وجدو طلع البواب لبست اسدال وفتحت له صبح عليا وقالي عايزين مفتاح العربيه عشان ننقلها لانهم بيوضبوا المدخل وفيه عربيه نقل هاتقف مكانها يحطوا فيها التكسير قولت لماما قالت تمام اديله المفتاح وخليه يبقي يغسلها ويرجعها تاني وفعلا اديته المفتاح وقولتله قالي تمام هانخلص وارجعها مكانها تاني وابقي اغسلها وقفلت الباب ولسه هارجع اوضتي الجرس رن تاني بصيت من العين السحريه لقيت تيته وجدو ففتحت لهم الباب وسلامات وكده واخدت الشنط منهم دخلتها المطبخ وتيته قالت لي طلعي اللي في الشنط وجهزي الفطار وقولت لماما تيته وجدو وصلوا قالت جايه حالا وخرجت دينا من الاوضه وانا في المطبخ بطلع اللي في الشنط لقيتها في ضهري وببص لقيت مزه جباره عروسه في ليله دخلتها صفرت صفاره اعجاب ايه القمر ده حستها اتكسفت وقالت بس يا حيوانه قولتلها بجد قمر يا دندن يا بخت تيحه بيكي انا لو مكانه ماقومش من عليكي ضربتني علي طيزي وقالت اتلمي يابت وسألت جهزي الفطار عشان نفطر وخرجت لتيته وجدو في الليفنج ولقت تيته لسه بهدومها اخدتها بالاحضان وكده وكذلك جدو وقالتلهم ماتقوموا تغيروا انا مطلعه لبس هاتلاقوه علي السرير جوه تيته وجدو متنحين في ماما وكأنهم اول مره يشوفوها بصراحه فعلا دينا كانت متفوقه علي نفسها وقالت يالا فيه ايه وغمزت لتيته وجدو وقاموا يغيروا هدومهم خرج جدو الاول وراح علي الاوضه وجالي المطبخ سمسمه حبيبه جدو عامله ايه وحضني وباسني وهو واقف ورايا وحسيته هايج عليا لفيت وبوسته وقولتله بموت فيكي يا احلي جدو في الدنيا وخرج علي الاوضه يغير في نفس التوقيت ماما وتيته في الليفنج بيتكلموا تيته بتقولها فيه ايه قالتلها غيري هدومك بس وتعالي وهاتلاقي حابيتين علي التسريحه اديهم لبابا تيته استغربت اتنين ليه قولتلها واحد تشد وتوقف والتانيه بتغيب عشان ماينزلش علي طول وبتاخد تقريبا نص ساعه علي ما تشتغل تيته فهمت ودخلت علي الاوضه وقالوا الباب عليهم وقلعت هي وجدو وبيغيروا هدومهم وتيته لاحظت زبره واقف نص واقفه وضحكت عليه وقالتله هو لحق يقف ضحك وقالها يا وليه اتلمي انا حديد انتي اللي راحت عليكي قالت له انت هجت علي دينا يا راجل اهدي علي نفسك لقت زبره بيكبر اكتر ويدلدل لما بدأت تقلع قدامه قلعت العبايه والطرحه ولابسه تحتها عبايه بيتي خفيفه بيسموها فسكوز وقالها ماتيجي واحد في السريع استغربت تيته جدا وقالت له يعني سايبين بتنا وجاي تنكني هنا ايه الفرق اتلم يا راجل والبس اللي دينا مطلعاه ليك تلبسه ولقي هدومه دينا مجهزاها علي السرير وبصت تيته علي السرير لقت قميص نوم ماما مجهزاه ليها تلبسه بس كان نار جدو مسكه وبشمه زبره وقف اكتر تيته بصت له تاني وقالت نهارك مش فايت راجل انت هايج علي هدوم دينا قالها بكسوف ووشه في الارض غصب عني مش بمزاجي البت سمسمه لما لمست طيزها في المطبخ هيجتني قوي واكتشفت تيته ان جدو هايج عليا انا مش ماما وتنحت قالها مش هاتغيري هدومك عايزك يالا تيته بإستغراب قلعت الفسكوز اللي لابساه وبقت والكلوت والسنتيان بصلها وقالها اقلعيهم بقت بتضحك وتقلع وعاجبها الموقف وقالت في دماغها انه ده كده هاسهر كتير في موضوع بلبله وانها تقدر تخليه بنيكها ويريحها ماهي ماتعرفش اللي فيها اصلا ولسه المفروض ماما هاتقولها المهم لما قلعت وبقت بالسنتيان والكلوت وجدو مصمم بنيكها وهايج وماسك زبره بيلعب فيه قالت له ماشي يالا ياعم الهايج ونزلت الكلوت وفلقست وهو جه وراها وبيلعب بزبره في كسها وهي مفلقسه ودخله ومفيش لحظه كان حايب لبنه في كسها وزبره نطر من كسها اول ما نزل فيها خدت مناديل ومسحت لبنه من كسها ومن زبره وبصت علي التسريحه زي ما ماما قالت لقت برشامتين قالت له خد دول بنتك سايباهم لك عشان تمسك نفسك شويه بدل اللي حصل دلوقتي وهيجتني علي الفاضي وخليت كسي ياكلني علي الفاضي وخلاص وهو مش عارف يرد ولا من فوق ولا من تحت واخد البرشام وضرب الميه وخرجوا لينا في الليفنج كنت انا ودينا جهزنا الفطار وماما بصت لتيته ولقتها لابسه القميص علي البرا والاندر وضحكت وقالت لها ده بيتلبس من غير حاجه تحته وضحكت تيته وقالت اي حاجه ما كله بيتقلع في الاخر وضحكنا وفطرنا وقومت اعمل الشاي ليهم علي ما مفعول الحبايه يشتغل كانت الساعه داخله علي 11 الصبح والحبايتين محتاجين نص ساعه او اكتر عشان تشتغل مع جدو</p><p>جدو ولا سجاره واخد الشاي ودخل البلكونه وماما وتيته دخلوا اوضه ماما وانا دخلت اوضتي اقلب في الفون بتاعي واضيع وقت زي ما قولت لماما</p><p>في غرفه ماما....</p><p>تيته. خير يا دينا فيه ايه عايزاني في ايه</p><p>دينا. مفيش عايزه افهمك حوار كده بس مش عارفه ابدأ منين</p><p>تيته. قلقتيني فيه ايه</p><p>دينا. مفيش قلق ولا حاجه الموضوع اللي اتكلمنا فيه بتاع بلبله وبابا</p><p>تيته. ايه لقيتي حل والا فكرتي في ايه</p><p>دينا. بصي مش عارفه ابدأ ازاي</p><p>تيته. هاتتكسفي والا ايه يا بت ما احنا عارفين عايزين نعمل ايه بس المشكله ازاي</p><p>دينا. فيه تطورات انتي مش عارفاها</p><p>تيته. تطورات ايه قلقتيني اكتر</p><p>دينا. بصي بقي عشان الحوار خد سكه تانيه خالص</p><p>تيته. سكه تانيه ازاي مش فاهمه من امتي دينا بتخاف وتلف وتدور في الكلام</p><p>دينا. ولا لف ولا حاجه بس الموضوع صادم</p><p>تيته. دينا فيه ايه مش ناقصه قلق فيه ايه غير اننا عايزين بابا ينيك بلبله ويريحها</p><p>دينا. عارفه واحنا هنا عشان كده بس توعديني مفيش زعل مهما قولت لك حاجه تزعل</p><p>تيته بان علي وشها القلق اكتر وبحده شويه اتكلمي يا دينا فيه ايه</p><p>دينا. بصي يا ماما انتي مش عندك مانع بابا ينيك بلبله او ينيكني انا او حتي منال وتكوني موجوده او مش موجوده صح</p><p>تيته. صح وايه الجديد ماهو ناكك قدامي اومال انا هنا ليه ما عشان اختك بلبله اللي تعبانه عليا وبالنسبه ليكي ما خلاص ناكك ومنال زي ما انتي عارفه بتريح نفسها ببنتها ولو عايزه ابوها مفيش مشكله زيها زيك انتي وأخت نبيله</p><p>دينا. عندك بقي مانع انتي تتناكي من حد غير بابا</p><p>تيته. نهارك اسود بتقولي ايه هو انا شرموطه</p><p>دينا. حبيبتي مش قصدي بس لو حصل تقدري</p><p>تيته. لأ طبعا</p><p>دينا. طب لو حسيتي انك لسه مرغوب فيكي من حد وعايزك</p><p>تيته. انتي بتقولي ايه مش فاهمه دينا اخلصي وهاتي من الاخر</p><p>دينا. ماشي بس بدون زعل او عصبيه</p><p>تيته. طولك ياروح بتلفي وتدوري علي ايه</p><p>دينا. ولا لف ولا حاجه انتي مش تعرفي اني وسمسمه بنريح بعض وساعات احمد ابني بيكون معانا ويريحنا ومريضه</p><p>تيته. عارفه ابنك وسرك وسر اخته يكنش عايزه اتناك من احمد ابنك</p><p>دينا. ضحكت هو يطول ينيك تيته اولا</p><p>تيته. اومال</p><p>دينا. من الاخر محمود ونبيله بيناموا مع بعض بقالهم سنه وعايشين زي الفل</p><p>تيته. وايدها علي صدرها يا نهار ابيض وانتي عرفتي ازاي</p><p>دينا. عرفت من منال</p><p>تيته. ومنال عرفت ازاي</p><p>دينا. خدت بالها لما كانت عندك من فتره وانت وبابا كنتوا لسه مخلصين نيك ولبنه نازل من كسك مالقتش بلبله في اوضتها وكانت فاكره محمود مش في البيت لحد ما تليفونه رن ودخلت عليه لقيته بالبوكسر ونبيله جنبه بقميص نوم</p><p>تيته(بكسوف بعد اللي سمعته) العيال بيتجسسوا عليا مع ابوهم</p><p>دينا. مش تجسس ولا حاجه هي جت كده</p><p>تيته. وبعدين منال عملت ايه طبعا اتناكت منه</p><p>دينا. هو ده الحوار</p><p>تيته. يبقي حوار ابوكي وبلبله مالوش لزمه طالما محمود بريحها بس ازاي ماخدتش بالي منهم ده انا طرطور في البيت بقي</p><p>دينا. حوار بابا مع بلبله عادي ممكن ننفذه وممكن لأ براحتك</p><p>تيته. ما خلاص مالوش لزمه اومال ايه حوار انا اتناك ده</p><p>دينا. هو ده الكلام محمود بقي بيهيج عليكي ونفسه ينيك</p><p>تيته. يا نهار اسود وعرفتي ازاي</p><p>دينا. من منال ماهي خدته علي أوضتك وفرجته عليكي وانتي نايمه وزبره وقف علي منظر طيزك وسألته</p><p>تيته. انا مش مصدقه ابني زبره يقف عليا</p><p>دينا. ايه المشكله زبر راجل زي اي راجل وانتي زي اي ست</p><p>تيته. مصدومه ومش عارفه تتكلم</p><p>دينا. قولت ايه يا قمر</p><p>تيته. اقول ايه فيه ايه انا ماعمريش فكرت اني اتناك من حد غير ابوكي</p><p>دينا. يعني انا اللي فكرت انا اتناك من حد غير مدحت واتناكت من ابني وليه مزاج خاص( دينا بتحاول تقنع تيته)</p><p>تيته. وشكلها متقبله الوضع وهاجت هانشوف المهم بقي تعرفي ابوكي طلع جاي معايا ليه</p><p>دينا. عشان يهيج وشكلي عجبته يا مزه ههههههههههههه</p><p>تيته. ده طلع هايج علي سمسمه</p><p>دينا. كنت متوقعه</p><p>تيته. ايه البرود ده</p><p>دينا. ولا برود ولا حاجه مجرد توقع الاهم دلوقتي يوافق انك تتناكي من محمود لو حابه وبرضه نخليه ينيك بلبله</p><p>تيته. وعينها بتلمع يعني مودي هايج علي جسمي وبتمسك بزازها ودينا قربت منها ومسكت بزازها برضه</p><p>دينا. اللي يشوف دول يبقي عايز يقطعه</p><p>تيته. هههههههههههه اتنيلي دول خلاص راحت عليهم مرضعين اربع بلال غير ابوكي</p><p>دينا. هههههههههههههههههه ويرضعوا محافظه كمان تاني</p><p>تيته. تعرفي ان ابوكي لسه نايكني حالا واحنا بنغير بسبب سمسمه وجدت لها الموقف</p><p>دينا. اخدت بالي لبنه علي الارض باين</p><p>تيته. مالحقش في اقل من دقيقه كان منزل لبنه</p><p>دينا. جربي مودي بقي هاتخسي بالفرق</p><p>تيته. مسهمه وسرحانه</p><p>دينا. يالا نشوف بابا زمان البرشام اشتغل بدل ماينزل ينيك الشارع وضحكوا الاتنين وخرجوا لجدو اللي لسه في البلكونه بيشرب سجاير وخلص الشاي وعملتله قهوه وبرجع اوضتي</p><p>تيته مع جدو في البلكون</p><p>جدو. كل ده فيه ايه</p><p>تيته. بنرغي لحد ما البرشام يشتغل والا عايز تجيبهم من اول ماتطلعه</p><p>جدو. بقالكم اكتر من نص ساعه</p><p>تيته عادي ولو ساعه كل بفايده</p><p>جدو. ههههههههههههههههه ماشي ياختي</p><p>في نفس الوقت في غرفتي</p><p>دينا. بتعملي ايه يا سمسمه</p><p>انا. مفيش بقلب في الفيس فيه جديد قولتي لتيته</p><p>دينا. اه وكله تمام بس فيه تغيير</p><p>انا. تغيير ايه مش اتفقنا وهو هايج وبينيك تيته تعملي اللازم</p><p>دينا. ماهو ده التغيير جدو هايج عليكي يا سمسمه مش انا</p><p>انا. اقولك حسيت بيه لما كنا في المطبخ وزبره ضارب في شهري</p><p>دينا. ماهو هاج ودخل رزع تيته واحد في السريع هههههههههههههههههه</p><p>انا. وخطتك ايه يا دندن</p><p>دينا. ولا حاجه هاخليه يتمني ينيكك وانفذ اللي انا عايزاه</p><p>انا. يعني أجهز نفسي هههههههههههههه</p><p>دينا. اصبري شويه هانشوف</p><p>فون ماما بيرن</p><p>ماما. الو ايوه يا حبيبي خلصت لعب مع صحابك</p><p>احمد. اه لسه مخلصين بس عايزين نروح نتغدي سوا ونقعد مع بعض شويه</p><p>دينا. ماشي يا قلب ماما ماتتأخرش</p><p>احمد . حاضر علي طول مش هاتأخر</p><p>دينا. سلام يا قلبي</p><p>احمد. سلام يا ماما</p><p>خرجت ماما لجدو وتيته هو في البلكونه وتيته وماما من جوه عشان لبسهم</p><p>جدو. مالك يا دندن فيه حاجه</p><p>ماما. لأ خالص</p><p>وقاعده علي كنبه الانتريه قدام جدو وفاتحه رجلها كلوتها باين وبتلعب في كسها عشان يهيج ويقوموا ينفذوا الخطه</p><p>بالفعل جدو بدا يلعب في زبره من علي الهدوم وتيته نايمه علي الكنبه التانيه بتعمل نفس حركه ماما</p><p>قامت ماما تعالوا ندخل الاوضه ودخلوا الاوضه وجدو علي الكرسي وماما وتيته علي السرير والباب مفتوح وبدون تردد جدو سأل فين سمسمه ماما ضحكت وقالت عايز سمسمه ليه جدو اتلخبط وتخبط في الكلام ورد عادي بسأل ماما ضحكت تاني وقالت له انت هيجان علي سمسمه يا قلبي جدو لا عادي بس افتكرتها هاتكون معانا زي المره اللي فاتت ماما قالت له هاتيجي بس شويه بتخلص حاجات وبدأت هي وتيته يبوسوا بعض ويقفشوا في بزاز بعض وجدو علي الكرسي بيلعب في زبره بإيد وماسك فونه بإيد لقيت رساله منه ليا استغربتها مصور لي زبره وبيقولي انتي فين مش جايه ماردتش و بعت تاني بيقولي صوري نفسك عايز اشوفك وتقريبا كده انا اللي هاسيطر علي جدو مش دنيا ويبقي كده دينا وجدو بقوا تحت ايدي وتصرفي وبرغم انه باين عنده اني شوفتها وماما وتيته شغالين تقفيش في بعضهم ولسه بهدومهم بس خلاص تيته وصلت بسرعه للهيجان اسرع من ماما رنيت علي ماما حبيت اعرفها وماما فهمت اني عايزاها وعملت انه تليفون غريب وهاترد من بره وسابت تيته وجدو ودخلت اوضتي فيه ايه يا زفته وراها كلام جدو واللي باعته ضحكت وقالت ابويا بقي حول والا ايه عيله زيك هاتجننه ضحكت انا وهي وقالت لي جاريه وانا هاعمل مش واخده بالي ورجعت لهم الاوضه تاني كان جدو بيلعب في زبره وتيته كانت قلعت وبقت بالكلوت والسنتيان ولما شافت كده قلعت الكاش مايوه اللي لابسه وبقت برضه زي تيته وبدأت مع تيته من جديد تقفيش وبحس ومص ورضاعه وجدو لسه بيلعب في زبره ويتفرج عليهم وبعت تاني ليا سمسمه حبيبه جدو مس بتردي ليه رديت عليه معلش يا جدو كان معايا فون</p><p>جدو. مش هاتيجي</p><p>انا. حاضر جايه بس شويه بكلم صحبتي</p><p>جدو. صوري نفسك وابعتيلي</p><p>انا. حاضر يا جدو وبعت له صوره عاديه</p><p>جدو. ايه ديه عايز صوره حلوه</p><p>انا. عامل عبيطه هو انا وحشه</p><p>جدو. انتي قمر بس عايز صوره لجسمك</p><p>انا. حاضر وقومت اتصورت له وبعتها له</p><p>جدو. قمر يا قلب جدو ممكن طلب</p><p>انا. اكيد اطلب</p><p>جدو. اي طلب مفيش زعل</p><p>انا. اي حاجه يا جدو هاتقولها هانفذها</p><p>جدو. اي حاجه مهما كانت</p><p>انا. اي حاجه مهما كانت</p><p>جدو. صوري نفسك عريانه ملط</p><p>انا. عملت عبيطه تاني وصورت نفسي بالاندر والبرا</p><p>جدو. قالي عريانه ملط</p><p>انا. من عيني يا قلبي</p><p>جدو. حبيبتي</p><p>انا. قلعت الاندر والبرا وصورت نفسي صورتين وبعتهم</p><p>جدو. عسل يا قلبي ممكن طلب تاني</p><p>انا. انت تأمر علي طول ماتستأذنش</p><p>جدو. صوري كل حته لوحدها</p><p>انا. ازاي فهمني وانا انفذ</p><p>جدو. عايز بزازك لوحدهم وكسك لوحده وطيزك لوحدها</p><p>انا. من عين ونفذت طلبه وبعتهم ها ايه رأيك</p><p>جدو. قمر يا روحي</p><p>انا. حبيبي يا جدو ما كده كده هاتشوفهم قدامك علي الطبيعه</p><p>جدو. انا عايز كده</p><p>انا. من عيني طالما عاجبك اخبار اللي عندك ايه</p><p>جدو. ولا واخد بالي انا هنا عشانك يا سمسمه</p><p>انا. حبيبي يا جدو خليك معاهم وانا شويه واكون معاكم</p><p>جدو. مستنيكي ياروح جدو</p><p>انا. وبعدين لما تنيكهم الاول وتنزل فيهم هاتطول معايا اكتر وضحكت</p><p>جدو. اه يا اروبه مستنيكي</p><p>انا. شويه واكون موجوده</p><p>جدو قام وقلع ودخل علي دينا وتيته اللي هايجين علي الاخر وابتدي يحسس علي طيز ماما وهي لابسه الكلوت مدت ايدها تقلعه مسك ايديها وقالها لا خليه وابتدي يبوس طيز ماما ويبوس الكلوت بتاعها وهي مفلقسه بتبوس وتقفش في تيته وهاريها علي الاخر وتيته مش حاسه بحاجه دينا قامت واتعدلت وقلعت تيته ملط وجدو كمان قلع ملط ولسه ماما زي ماهي عشان تتحكم فيهم زي ما تحب واخدت زبر جدو تمصه وتلعب في بضانه وتيته اتعدلت وبقت تتفرج عليهم وتقفش في بزازها ماما بصت لجدو وبدأت خطتها عايزاك تفشخ اللبوه ديه وتقطع كسها حست جدو هايج اكتر لما سمع كده ونزلت دماغه تخليه يلحس كس تيته وفعلا بيلحس مش تيته وايده علي جسم ماما وتيته في خبر كان وماما تزود اكتر في مص زبر جدو اللي هاج وبقي حديد في بوقها وايدها سرحت علي طيزه تبعبصه ولما قربت من خرمه جدو هاج واتخشب وقالها كمان يا دينا دخلي صباعك عرفت دينا انها قربت توصل للي هي عايزاه ودخلت صباعها في طيزه وهو متكيف وبيلحس كس تيته اللي خلاص استوت وعايزه تتناك وطلعت آهات ورا بعض وبتقول لجدو دخله دخل زبرك مش قادره حرام عليك وجدو بيلحس زي ماهو ومستمتع بصباع دينا في طيزه اتعدلت دينا ومسكت زبره تدخله في كس تيته وهو مستسلم لدينا زي ما تحب وقالت لهم اتعدلوا وفلقسي يا فوفا وتيته اتعدلت وفلقست وجدو وراها وماما وراه وبتدخل زبره في كسها من ورا وماسكاه عشان تتحكم فيه وتدخله وقت ما تحب وتخرجه وقت ما تحب وماسكه بضانه بتعصرهم وابتدت تهيجه بالكلام وتجس نبضه وتشوف هايقبل شتيمه والا لأ زي ما عملت فيها امبارح وايدها بتحسي علي طيزه وتلعب في خرمه وهو مستمتع ومغمض عينه وشغال نيك في تيته اللي خلاص فيصت منه وعماله تقول خلاص مش قادره وماما تقولها بس يا لبوه خلي بابا يتبسط وجدو يهيج اكتر وماما تقوله هجت من الكلام يا خول وهو ولا هو هنا وشغال رزع في كس تيته وماما قرصت علي بضانه ومسكته رد يا متناك ايه رأيك في اللبوه اللي تحتك يرد جميله يا دينا وتقرص علي زبره اكتر وتقوله نيكها يا عرص والا اجيب حد بنيكها معاك جدو هاج اكتر واكتر ودينا تقرص علي زبره اكتر واكتر وتيته مش هنا مفشوخه مش عارفه تتكلم دينا طلعت زبره من كسها وبلت صباعها من كس تيته وحطته في طيزها وتيته تقولها بلاش ودينا تقولها بس يا متناكه اسكتي يالا يا خول دخله في طيزها وجدو مستسلم خالص ولا عارف يتكلم خلاص كده دينا اتحكمت في الاتنين وجدو يرزع في حيز تيته وهي تتألم وماما تقولها بس يا متناكه اسكتي بدل ما جيب حد تاني واخليكي مفشوخه من كسك وطيزك وجدو هايج وعرقان وبيجيب ميه من كل حته ودينا تقوله هجت يا خول لما قولت اجيب حد بنيكها معاك وهو خلاص يا دينا بالراحه بضاني هاتتفرتك اخرس يا عرض انا هنا عشان اكيفكم قومي اتعدلي يا لبوه وانت نام علي ظهرك وفعلا بقوا ينفذوا كل كلمه بتقولها ماما بالحرف ونام جدو علي ظهره وتيته ركبت عليه وماما ماسكه زبره تمصه وتعصره ودخلته في كس تيته وبقت تعض في بضانه وبدأت تدخل صباعها في طيزه تاني وجدو مستمتع وعمال يرضع في بزاز تيته وماما تحط صباعها في طيزه اكتر وتزود عليه وهو خلاص هاينفجر مش قادر وتقوله حلو كده يا حبيبي يقولها قوي يا دندن مش عايز حد يركبها معاك يقولها هاتي اللي انتي عايزاه تزود في طيزه اكتر وهو يزوم ومش قادر ويقولها خلاص هاجيب يا دندن مش قادر وتيته خلاص تقريبا اغمي عليها مالهاش حس ماما سابت طين جدو وقالتله هاتهم فيها اللبوه خليها ترتاح وفي اقل من ثواني كان جدو منزل شلال لبن في كس تيته وهدي خالص وتقريبا من التعب مش شايف قدامه وتيته اترمت علي السرير وفاتحه رجلها ومش قادره وماما قامت برضه مجهده وسابتهم ودخلت الحمام وجت لي الاوضه</p><p>ايه اللي هايتم بعد كده ده هانعرفه في الجزء الجديد</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>بعد ما جدو وتيته خلصوا واتقلبوا علي السرير دينا جتيلي الاوضه لقتني بقلب في الفون وشكلها مجهد جدا اترمت علي السرير جنبي وبصتلها ودار الحوار</p><p>انا. مالك يا دندن شكلك تعبان ليه</p><p>دينا. مفيش مجهده قوي</p><p>انا. انتو خلصتوا</p><p>دينا. خلصنا وخلصنا هههههههههههههه</p><p>انا. ومبسوطه</p><p>دينا. قوي قوي</p><p>انا. بتردد هو جدو ناكك</p><p>دينا. لا بس انا كيفته وخليته يتمني</p><p>انا. وهاتعملي ايه دلوقتي ايه الخطه بعد كده</p><p>دينا. مش عارفه نريح شويه ونقوم نشوف</p><p>انا. تمام وانا ليا دور في اللي جاي</p><p>دينا. اكيد طبعا ده جدو هايموت عليكي بس كله بالعقل</p><p>انا. طيب انا بفكر في حاجه ومش عارفه</p><p>دينا. حاجه ايه</p><p>انا. بعد اللي حصل بيني وبين جدو علي الفون انا ممكن اطلب منه اي حاجه</p><p>دينا. اه صح وريني الفون</p><p>انا. اهو</p><p>دينا. يخرب عقلك ابويا بيحب الصور والشات والحاجات ديه</p><p>انا. اه طلع من النوع اللي بيحب الحاجات ديه</p><p>دينا. طب ابعتيله دلوقتي شوفي هايرد والا لأ</p><p>انا. حاضر ومسكت الفون وبعت الووووووووووووو</p><p>دينا. الو ايه هي مكالمه</p><p>انا. اصبري بس ها تشوفي</p><p>دينا. اديني صابره اما اشوف اخرتها</p><p>انا. جدو شاف الرساله</p><p>دينا. كملي معاه وهاتي اخره هو هيجان عليكي وعايزك وده هايسهل كتير في اللي جاي</p><p>انا. تمام</p><p>شات الفون بيني وبين جدو اللي شاف الرساله ورد</p><p>جدو. الوووووووووو يا قلب جدو</p><p>انا. انت فين مالك</p><p>جدو. مفيش امك فين</p><p>انا. (ماما شاورت لي انها مش جنبي) مش عارفه بس شكلها في الحمام او المطبخ بتسأل ليه</p><p>جدو. عادي بشوفها فين اختفت بعد ما خلصنا</p><p>انا. تلاقيها هنا والا هنا</p><p>جدو. تمام ممكن يا سمسمه تصوري نفسك تاني</p><p>انا. انا لسه بعتالك من شويه</p><p>جدو. خلاص مش لازم</p><p>انا. لا خلاص ماتزعلش وصورت نفسي وانا لابسه هدومي</p><p>جدو. عسل يا سمسمه</p><p>انا. مش زيك يا جدو</p><p>جدو. مفيش حاجه لجدو تكون حلوه ههههههههههههه</p><p>انا. من عيني وصورت تاني بس بالبرا والاندر</p><p>جدو. ايوه كده نار يا سمسمه</p><p>انا. عايز اكتر</p><p>جدو. يا ريت</p><p>انا. من عيني وقلعت البرا وصورت بزازي</p><p>جدو. يالهوي قمر يا قلبي</p><p>انا. حبيبي يا جدو وقلعت الاندر وصورت كسي وانا فاتحاه بإيدي (طبعا ماما اللي بتصورني)</p><p>جدو. هاج اكتر وصور لي زبره اللي بدأ يقف</p><p>انا. ايه ياعم ده</p><p>جدو. عاجبك</p><p>انا. طبعا بس ينفع تحلق الشعر ده</p><p>جدو. امتي وفين وازاي</p><p>انا. عادي في الحمام عايزه اشوف زبرك وهو محلوق</p><p>جدو. من عيني يا قلبي طالما عايزه كده</p><p>انا. تسلملي عينك تيته فيه</p><p>جدو. نايمه مش قدره امك افترت فينا</p><p>انا. هههههههههههههههه هو مين اللي افتري في مين</p><p>جدو. دينا بهدلتنا انا وتيته</p><p>انا. ازاي يعني ( دينا ميته من الضحك)</p><p>جدو. ديه كانت هي اللي بتنكنا</p><p>انا. هههههههههههههههه</p><p>جدو. بتضحكي ديه تيته مش قادره وتقريبا اغمي عليها</p><p>انا. ليه كده</p><p>جدو. صور تيته وبعت لي صورتها شكلها فعلا ميته بصيت لدينا اللي لسه بتضحك وعاجبها الحوار</p><p>انا. ديه شكلها فيصت هههههههههههههههه</p><p>جدو. السن بقي</p><p>انا. سن ايه الحاجات ديه مافيهاش سن والا ايه</p><p>جدو. اه صح طالما قادره تتناك تبقي تمام بس برضه الشباب مطلوب</p><p>انا. اكيد طبعا والتغيير للخروج من الملل</p><p>جدو. عندك حق هاقوم احلق شعرتي وارجعلك</p><p>انا. مستعجل ليه</p><p>جدو. عادي بس كده كده داخل الحمام وبالمره</p><p>انا. ليا طلب كمان</p><p>جدو. انتي تأمري</p><p>انا. بس مفيش زعل</p><p>جدو. هازعل ليه سمسمتي تأمر</p><p>انا. عايزاك تشيل شعر طيزك ( دينا بتبص بإستغراب)</p><p>جدو. ازاي ماينفعش</p><p>انا. ليه ماينفعش عادي احلقه عايزه اشوفها من غير شعر</p><p>حدو. ازاي يا سمسمه انا عمري ماعملت كده</p><p>انا. عادي يبقي تعمل عشان خاطر سمسمه والا تحب اجيبلك كريم مزيل شعر</p><p>جدو. ينفع</p><p>انا. ينفع عادي وأسهل وأسرع من المكنه</p><p>جدو. خلاص لو عندك هاتيه</p><p>انا. موجود طبعا( دينا متنحه وازاي جدو بينفذ طلباتي)</p><p>جدو. خلاص ماشي اللي تأمر بيه سمسمه يتنفذ بس لو امك وتيته حدو بالهم</p><p>انا. عادي نظافه ايه المشكله</p><p>جدو. للزبر نظافه اه انما للطيز</p><p>انا. نظافه برضه عشان اعرف الحسها بمزاج</p><p>جدو. من عيني ولو عايزه اشيل شعر جسمي كله اشيله عشانك يا قلبي</p><p>انا. كفايه زبرك وطيزك بس ( دينا هاتتجن ابوها بقي خول رسمي وعايز يتناك من حفيدته)</p><p>جدو. خلاص يا قلبي</p><p>انا. هاقوم اطلع لك الكريم واسيبه في الحمام والا تحب اجي ادهن</p><p>جدو. ياريت ينفع</p><p>انا. ماينفعش ليه هانتكسف مثلا</p><p>جدو. تمام هاسبق علي الحمام</p><p>انا. وانا وراك علي طول</p><p>جدو. سلام يا قلب جدو</p><p>انا. سلام يا احلي جدو</p><p>دينا متنحه في اللي بيحصل ومش عارفه اخرتها ايه</p><p>دينا. هاتعملي ايه في بابا</p><p>انا. ولا حاجه هاطلع اللي جواه وارجع شباب</p><p>دينا. وعرفتي ده كله منين</p><p>انا. طول ما انتوا كنتوا جوه كتت بتصفح واقري عن ازاي واحده تمتع راجل من غير ما ينكها</p><p>دينا. ووصلتي لأيه</p><p>انا. لقيت حاجه اسمها بلو جوب</p><p>دينا. تمام وديه بتبقي يدوي صح</p><p>انا. اه طبعا يدوي وبتخلي الراجل مش علي بعضه وبالمره يبقي جاهز يخلي تيته تتناك من اي حد مش خالو محمود بس</p><p>دينا. انتي قصدك ايه</p><p>انا. عادي مش يمكن احمد يحب</p><p>دينا. نهارك اسود هي امي شرموطه</p><p>انا. ابدا بس حبيت اخلي اخويا سعيد وزي ما ناكك منال وناكك ينيك تيته</p><p>دينا. ده انتي طلعتي نصيبه يا سمسمه</p><p>انا. حبيبه قلبي يا ماما انا عايزاكم سعداء دايما</p><p>دينا. طب قومي شوفي اللي هايستني في الحمام ده</p><p>انا. حاضر</p><p>وروحت لجدو الحمام كان هو دخل ومستني وماما دخلت لتيته</p><p>في الحمام طلعت الكريم ودهنت شعره زبر جدو وطيزه وهو مستمتع جدا وزبره واقف علي اخره بوسته وقولتله استني وهاعمل لك اللي انت عايزه</p><p>جدو رد حاضر يا قلبي قولتله دلوقتي احسب ربع ساعه واستحمي الشعر هايقع لوحده قالي تمام وسبته وخرجت لماما وتيته في اوضتها لقيت ماما فارده علي السرير جنب تيته وتيته ملط وماما بالبرا والاندر لسه وانا لابسه كاش مايوه زي ما انا وتحته برا واندر عادي ماما بصت لي وقالتلي عملتي ايه مع جدو قولتلها تمام كل تحت السيطره</p><p>وتيته مش فاهمه حاجه وبتسأل فيه ايه عملتوا ايه في الراجل انتي وهي ماما ضحكت وقالت انا مالي سمسمه اللي عملت تيته بصت لي وبتضحك عملتي ايه في جدو يا سمسمه قولتلها كل خير ووهاتشوفي بنفسك وضحكت قالت لما نشوف نوليني القميص البسه واقوم اخد دش دينا بصت لها وقالت لها اجي احميكي تيته ضحكت وقالت لا انا مش ناقصه انا جسمي مكسر ماما ردت يا وليه هاحميكي وادعك لك جسمك انتي فهمتي ايه بس استني لماما بابا يخرج من الحمام قدامه شويه هههههههههههههههه انتوا تيته انتوا عملتوا ايه في الراجل وقامت تشوفه وهي ملط وبزازها بتترج علي بطنها وطيزها بترقص وراها قامت دينا بكل بساطه وتيته بتقوم رزعتها بعبوص لوحها ههههههههههههههههههه تيته اتخضت وبصت لها وقالت بس يا بت اتلمي انا طيزي وارمه منك يا هايجه وراحت لجدو في الحمام وفتحت ودخلت عليه وشافت طيزه واتصدمت وايدها علي صدرها يالهوي ايه يا راجل اللي عملته ده رد عليها نظافه يا وليه ورجعت لنا الاوضه وسرحانه وقالت لدينا ابوكي اتجنن خلاص ماما ردت ولا جنان ولا حاجه سمسمه قالتله يعمل كده وهو نفذ زي ما قالت</p><p>تيته بصت لها وبعدين</p><p>ماما. خلي بعدين لبعدين المهم دلوقتي انتي مبسوطه والا لأ</p><p>تيته. مش عارفه اذا كنت مبسوطه والا لأ</p><p>ماما. قالت ازاي</p><p>تيته. من ناحيه الجنس مبسوطه قوي برغم انك افتريتي عليا وعلي ابوكي بس كنت مبسوطه بس قصه محمود وبلبله وهيجان ابوكي علي سمسمه هو ده اللي مخليني مش مركزه</p><p>ماما. عادي لو مش عايزه بلاش وكده كده محمود بينيك بلبله ومرتاحين وبابا عايز سمسمه ونفسه فيها والدنيا تمام</p><p>تيته. اه ابوكي شكله خاب علي كبر وشكلها مضايقه</p><p>ماما. انتي غيرانه علي بابا مننا يا ماما</p><p>تيته. مش هاكدب عليكي اي ست تشوف جوزها هيجان علي ست ايا كانت مين حتي لو بنتها لازم تتضايق</p><p>ماما. خلاص وبصتلي وقالت لي خلاص يا سمسمه انسي موضوع جدو عشان تيته بتتضايق</p><p>انا. خلاص يا ماما اروح انا اوضتي</p><p>تيته. يابت مش كده مش ده قصدي انا عايزه ابوكي مبسوط ده انا حاساه رجع لشبابه تاني وحسيت اني صغرت</p><p>ماما. يعني ايه نكمل والا لأ</p><p>تيته. مش عارفه بس طالما مبسوطين انا ماليش غيركم</p><p>ماما. يعني بزمتك مش عايزه تتناكي من حد اصغر ويدلعك</p><p>تيته. بكسوف بس يا بت بقي عيب</p><p>ماما. ( بتردد كلمه تيته تاني) قال بس يابت عيب اطلعي من دول يا فوفا ده انا اول ما قولت هاخلي اتنين ينيكوكي هجتي اكتر يا لبوه</p><p>تيته. اتلمي يا دينا انت بجد عايزاني اتناك من اتنين</p><p>دينا. وايه يعني اللي تتناك من واحد تتناك من اتنين وتلاته واربعه كمان</p><p>تيته. ده اللي هو ازاي يعني</p><p>دينا. هاقولك بعدين ويالا عشان بابا خلص وطالع من الحمام</p><p>تيته. يالا انا حاسه اني جعانه وعايز اكل وبالمره نرم عضم ابوكي</p><p>دينا. بضحك ماتخافيش ده واخد برشامتين يخلوه عشرين حصان</p><p>تيته. انا خايفه عليه من البرشام ده</p><p>دينا. يعني هو انا هأذي ابويا ده ممكن يفضل ينيك كده يومين كمان</p><p>تيته. ومين تستحمله يا عين امك بقي</p><p>دينا. يعني هو مفيش غيرك والا نسيتي</p><p>تيته. لا ياختي يالا نجهز الاكل العصر قرب اومال احمد فين من بدري</p><p>دينا. احمد مع صحابه وهايتغدي معاهم</p><p>تيته. يرجع بالسلامه يالا نشوف الدنيا</p><p>وخرجوا علي المطبخ وجدو خرج من الحمام لابس بيجامه بابا علي اللحم من غير حاجه تحتها وخبط علي باب اوضتي ودخل كنت نايمه فارده بقلب في الفون بصيت له لقيته حالق ذقنه ومنعمها قشطه صفرت صفاره اعجاب واو ايه ياعم القمر ده جدو يا بكاشه ضحكت وقولتله واخبار اللول ايه قام منزل البنطلون لحد ركبته وزبره ظهر قشطه وهو ابيضاني ومنور ايوه يا عم محدش قدك وضحكت وقولتله لفي يا بيضا وريني اللي ورا لف لي ظهره عشان اشوف طيزه لقيتها مهلبيه ومحمره ونظيفه قوي قولتله فلقس ماكدبش خبر وراح مفلقس وانا نايمه علي السرير بتفرج عليه قولتله تعالي ورا شويه قرب مني وفعلا قرب من السرير ولمست طيزه اللي انعم من طين تيته وضربته عليها وقولتله قشطه يا قلبي اتعدل ولبس البنطلون وزبره واقف مش عارف يداريه قالي قومي اعملي حاجه اشربها علي ما بديخلصوا الاكل قولت من عيني يا احلي جدو تشرب ايه قالي اي حاجه من ايد سمسمه حلوه قولت احلي عصير لاحلي جدو عشان يعوض ههههههههههههه وخرج راح البلكونه وانا روحت المطبخ اعمل عصير لجدو وتيته وماما في المطبخ بيعملوا اكل الغدا عملت العصير وروحت لجدو البلكونه كان مولع سجاره واديته العصير وضحكت وقولتله هات نفس ضحك وقالي انتي بتدخني يا سمسمه قولت لأ بس من جدو تبقي ليها طعم تاني واخدت نفس من سيجارته وقربت من بوقه وبوسته بالدخان وخرج الدخان من بوقي لبوقه تنح وقالي يالهووووووووي ايه ده عسل وسكر يا سمسمه وسبته وروحت لماما وتيته المطبخ نكمل الغدا</p><p>خلصنا الغدا وقعدنا ناكل مع بعض طبعا كانت دينا لبست الكاش مايوه اللي كانت لابسه وخلصنا الاكل ولمينا الدنيا ودخلت ماما المطبخ مع تيته ينظفوا أطباق الاكل وانا بعمل لهم الشاي وعصير لنفسي وخلصنا المطبخ وخرجنا لجدو اللي قاعد في البلكونه واديته الشاي وماما وتيته قاعدين وانا بشرب العصير بتاعي وجدو مولع سيجاره وعايش وسرحان قطع سرحانه ماما بتقوله بابا هات سيجاره بصلها واداها سيجاره احنا عارفين انها بتدخن بس مش بإستمرار وولعها لها وماما بتشرب الشاي مع السيجاره ومتكيفه قوي وسرحانه قربت منها وسألتها مالك يا دندن قالت مافيش رديت عليا انا قالت مفيش يا سمسمه سرحانه قولتلها هاتي نفس بصت مستغربه ازاي اخدت السيجاره من ايدها اخدت نفس وعملت معاها زي جدو بالضبط دينا مش فاهمه اللي بيحصل بس عجابها اللي عملته اخدت نفس من السيجاره وعملت معايا نفس الحركه بس لسانها بيلعب في بوقي وماسكه دماغي وانا ماسكه دماغها كأننا عشاق هايجين علي بعض وجدو وتيته بيبصوا علينا وجدو هاج وبيلعب في زبره وبدأ يقف تاني وتيته واخده بالها منه قالتله يا راجل انت في البلكونه حد يشوفك قالها مين هايشوف احنا في العاشر ومحدش قدامنا قالتله برضه والا انت عاجبك منظر زبرك في الهوا كده ضحك وقالها ماتيجي تشمسي كسك شويه وشمميه الهوا ضحكت وقالت انت شكلك خبت علي كبر والا ايه وطبعا انا وماما بنبوس في بعض بس سامعين الحوار وبنضحك في سرنا وسبتها وقعدت جنبها علي الكنبه واللي عاجبني ان الألفاظ ديه بقت عادي واي حد بيقول اي حاجه بدون كسوف</p><p>تيته. بتضحك وتقوله ثم ايه اللي عملته ده</p><p>جدو. عملت ايه</p><p>تيته. يعني مش عارف</p><p>جدو. فاهم وعامل عبيط</p><p>تيته. ماردتش يعني حد يعمل كده</p><p>جدو. عادي تغيير ونظافه</p><p>تيته. تغير ونظافه اه انما طيزك يا راجل</p><p>جدو. وايه يعني سمسمه عايزه كده صح يا سمسمه</p><p>انا. صح يا قلب سمسمه</p><p>تيته. ماشي ياخويا انت وهي</p><p>ماما. اهدي يا فوفا الموضوع بسيط</p><p>تيته. يشيل شعر طيزه وتقولي بسيط</p><p>ماما. ايه المشكله هو عاجبه كده وانا كمان عاجبني وسمسمه كمان</p><p>تيته. والناس تقول ايه</p><p>ماما. ناس مين هو حد بيشوفه غيرنا</p><p>تيته. اهو كده وخلاص ( تيته باين عليها الغيره)</p><p>ماما. طب خلاص ماتزعليش وقامت ناحيتها وحطت شفايفها هلي شفايف تيته وباستها وقفشت بزازها وقرصت علي الحلمه قوي وتيته مش قادره تفلفص منها ولا تفتح بوقها وسابت شفايفها وقالت لها بصوت واطي بطلي غيره وليكي عندي مفاجأه تيته سكتت وماردتش كان جدو هاج وبيلعب في زبره وبدأ يقف تاني وانا عيني معاه شاورتله يجيلي دخل وزبره مدلدل من فتحه البنطلون قلب جدو قولتله بحبك قوي قوي يا جدو رد وانا بموت فيكي يا قلبي ومسكت زبره ادعك فيه والعب في بضانه اللي بدوره وقف في لحظه وبقي اكبر من ايدي وانا قاعده علي الكنبه وجدو واقف قدامي ظهره لماما وتيته اللي قاعدين يتفرجوا وانا بلعب في زبر جدو قالي مصي يا سمسمه بصيت له وقولت اصبر انا هنا اعمل اللي عايزاه وقت ما اعوذ ماتقوليش اعمل ايه وقرصت بضانه اتألم وقال حاضر وماما وتيته قاعدين مستغربين شاورت لماما تيجي وفهمت انها تنزله البنطلون وفعلا نزل البنطلون وبقت طيزه عريانه ليها وبقت بتحسس عليها وانا ماسكه زبره في ايدي وعجب دينا قوي طيز جدو وهي محلوقه ونظيفه كأنها طيز ست بالضبط وبدأت دينا تلحس طيز جدو وتبوس فيها تيته قامت تقفل الستاره خايفه حد يشوف برغم ان ماحدش هاياخد باله بس تيته ليها دماغها برضه ورجعت لماما اللي نازله علي ركبتها وبتبوس وتلحس في طيز جدو وقعدت وراها تحسس علي ظهر دينا وتبوس فيها ماما لفت لها وقالت لها تعالي شوفي قصدها طيز جدو وفعلا تيته بتحسس علي طيز جدو وشكلها عجبتها وبقت تبوس وتلحس وماما رفعت لها القميص وطيزها بانت لماما اللي بدورها بقت تبوس وتلحس في طيز تيته وانا بلعب في زبر جدو ورجلي علي بطنه وصدره بلعب بيها في بزازه واتحكمت في جدو زي ما انا عايزه ماما سابت تيته ورجعت لطيز جدو تاني وعايزه تدخل صباعها في طيزه وتبعبصه وقالت له وطي لسه هايفلقس زقيته برجلي وشاورتله لأ ماما بصت مستغربه جدو مش بيسمع كلامها وبصت لي غمزتلها فهمت اني هاخد جدو جوه واعمل اللي انا عايزاه اتعدلت وقومت مسكته من زبره وجاراه ورايا وانا بشده من زبره وجدو كده بقي تحت رهن اشاره مني يعمل اي حاجه عايزاها وماما وتيته بيبصوا لبعض بس الواضح أن تيته زعلت او غيرانه وانا ولا همني انا هاضبط جدو وبعد كده نشوف حوار تيته وزعلها</p><p>ماما وتيته دخلوا اوضه ماما وانا اخدت جدو علي اوضتي وبدأت المعركه</p><p>دخلت اوضتي ونمت علي السرير فارده رجل وتانيه رجل وماسكه موبايلي وفاتحه فيديو مع ماما مباشر اللي طبعا بتتفرج عليه هي وتيته في اوضتها وجدو واقف مش عارف يعمل ايه شاورت له اقلع وقلع وبقي ملط وشاورتله يلف لف وبقت طيزه ليه وبينفذ بدون تردد كأنه متخدر قولتله فلقس وافتح طيزك بإيدك فلقس وفتح طيزه قوي وانا بصور قولتله قرب اتعدل ولسه هايقرب قولتله ارجع وانت مفلقس فعلا رجع عليا وهو مفلقس قولتله افشخ طيزك فشخها حطيت صباعي علي خرم طيزه وانا بصور بالايد التانيه بس عايزه اثبت الموبايل في حته واصور منها بصلي وقالي بتعملي ايه بتصوري ليه قولتله عادي انت مش بتحب التصوير هاصور كل لحظه وهامتعك بيها سكت وماردش المهم ثبت الموبايل علي طيزه وبدأت الحس خرم طيزه والعب في بضانه وزبره وادلكهم قالي سمسمه ممكن تقلعي قولتله بمزاجي وقت ما احب اقلع هاقلع انا تنفذ وبس هز دماغه حاضر وانا بلحس في خرم طيزه وبضانه وهو هاج علي اخره قالي طب ممكن اطلع علي السرير رجلي مش قادر اقف عليها قولتله اطلع طلع علي السرير وفلقس علي ركبه ( دوجي) وانا عدلت الموبايل تاني عشان ماما وتيته يشوفوا وبصيت ليهم وغمزتلهم وضحكت وهما ضحكوا بس شكلهم هايجين علي الاخر ومبسوطين وبلعب في طيز جدو وابتديت ادخل صباعي في طيزه وابعبصه وايدي التانيه بتلعب في زبره وبضانه وهو في عالم تاني وجاب اخره بصيت في الكاميرا لماما وقولتلها هاتي خياره سمع وقال لأ قولتله اسكت هاخليك في احلي متعه ماما جت وجابت الخياره وخرجت علي طول مسكت الخياره وبلتها شويه عشان تكون سهله وبدأت ادخلها في طيزه بتدخل بس بصعوبه جدا وهو مش قادر ويقول خلاص يا سمسمه كفايه كده وانا ولا بسأل وبقرص علي بضانه اكتر واقوله مش عايز تنيك سمسمه استحمل وهو يرد حاضر يا قلبي هاستحمل قولتله شاطر يا جدو والا اقولك يا خول قالي اللي تحبيه قولتله لأ اللي تحبه هاقوله قالي انا الخول بتاع سمسمه قولتله شطور يا خول</p><p>وتيته قالي شرموطه</p><p>ودينا قالي متناكه</p><p>ومنال قالي لبوه</p><p>ونبيله قالي مومس</p><p>وانا قالي انتي قلبي انا</p><p>وانت قالي الخول بتاعك</p><p>طب يالا يا خول عشان انيكك</p><p>افتكرت للزبر الصناعي اللي كان مع منال يوم ما كانت عندنا قولت اسأل دينا عليه وفعلا سألت دينا وبصيت في الفون وقولتلها للزبر الصناعي بتاع منال كان هنا في اوضه الليفنج شوفيه يا ماما</p><p>ماما قالت حاضر اظاهر عاجبها المنظر وتيته كمان ساكته وهايجه ما انا شايفاهم في الكاميرا ماما دخلت عليا و معاها الزبر الصناعي ولسه هاتقف تتفرج شاورتلها خرجت ولسه جدو مفلقس وفي دنيا تانيه خالص خرجت الخياره من طيزه ولقيتها بتقفل وتفتح لوحدها من كتر هيجانه وقولتله عايز تشوفني عريانه يا خول قالي يا ريت يا سمسمه قولتله عيوني وقلعت هدومي وبقيت ملط ولبست الزبر علي وسطي وقولتله عايز تتناك ازاي يا جدو قالي بلاش قولتله تاني عايز تتناك ازاي يا خول قالي زي ما تحبي قولتله نام علي ظهرك وفعلا نام علي ظهره ارفع رجلك عايزه طيزه مفشوخه ورفع رجله ومسكها بإيده وانا جيت عليه وبدخل الزبر في طيزه بالراحه وهو ماسك زبره بيلعب فيه وفعلا دخلت الزبر في طيزه بالراحه لحد ما بقي كويس وبدأت انيكه زي الافلام بالضبط وهي بيلعب في زبره ويقولي هاتي بزازك ارضعهم قولتله من عيوني ( ماهو مش كل حاجه لأ لازم برضه اريحه عشان ما يزعلش) واخد بزازي في بوقه برضه فيهم وانا بنيكه ويقفش في بزازي قوي وانا مش هاكدب بصراحه هجت وقولتله نغير الوضع قالي زي ما تحبي اعمل ايه قولتله هنام علي ظهري وتعالي فوقي ونمت علي ظهري وركب علي الزبر من نفسه ودخله في طيزه بنفسه وكأنه مستمتع باللي بيحصل وايده سانده علي بزازي وطالع نازل علي الزبر وقرب مني يبوسني وحط بوقه علي بوقي وروحت معاه في بوسه عميقه حسيت وقتها كسي بينزل عسله وانا حاضناه قوي وبعصر في جسمه ورفع راسه وعدل جسمه وانا بلعب في زبره وبصلي وقالي بموت فيكي يا سمسمه رديت وانا بموت فيك يا احلي جدو قالي لأ انا الخول بتاعك قولتله حاضر يا احلي خول في الدنيا كلها ليا طلب بس صعب قالي انتي ماتتطلبيش انتي تأمري علي طول قولتله بس صعب قالي مفيش صعب ولا غالي علي سمسمه طبعا ماما وتيته مركزين في اللي هاقوله وقولتله يعني اي حاجه سمسمه عايزاها هاتعملها وطبعا بقرص علي زبره وبضانه والزبر في طيزه لسه قالي اطلبي اي طلبي بس ماتبعديش عني وانا اعمل اللي انتي عايزاه قولتله عمري ما هابعد عنك ارضع بزازي بقي ونزل علي بزازي هايج وبيرضع ويقفش فيهم زي المجنون هايقطعهم وانا انيكه اكتر وادخل واخرج الزبر في طيزه بالراحه وقولتله عايزه اشوف تيته بتتناك قالي عادي انيكها وتشوفيها بس ما انتي شوفتيها قبل كده قرصت علي زبره اكتر وقولتله عايزه اشوفها بتتناك من حد تاني لقيته هاج وزبره بينقط علي بطني ورد بدون تردد وهي هاترضي ومين اللي هاينيكها قولتله سيبها عليا بس انت موافق انها تتناك قالي طالما سمسمه مبسوطه انا مبسوط انا هاكون مبسوطه وهي بتتناك من حد تاني وتتفشخ هاج اكتر وبينقط تاني قولتله ايه رأيك قالي حاضر نيكيني بقي طيزي بتاكلني وشديت علي زبره واعصر بضانه وقولتله ايه رأيك في خالو محمود قالي طب ازاي قولتله سيبها عليا بس لازم ينيكها لوحده الاول قالي مفيش مشكله ودينا هاتعملي ايه لو عرفت قولتله خلي كل حاجه علي سمسمه قالي خلاص يا قلبي اعملي اللي انتي عايزاه بس افشخيني ونيكيني اكتر قولتله تعالي نغير وفلقس قالي حاضر وقام من علي الزبر واتعدل وفلقس وانا جيت ورا ودخلت الزبر في طيزه اللي دخل بسهوله وبدون أي مجهود مني وبقيت بنيكه زي ما اي راجل بينيك ست وبقي الزبر بيدخل ويخرج في طيزه بكل سهوله وهو مستمتع وبيزوم ويتأوه وانا شغاله نيك واضربه علي طيزه واقوله</p><p>مبسوطه يا لبوه يقول اه</p><p>متكيفه يا متناكه يقول اه</p><p>مرتاحه يا شرموطه يقول اه</p><p>ويقول نكيني يا سمسمه انا لبوتك ومتناكتك وشرموطتك</p><p>تيته وماما هايجين علي الاخر وشكلهم مش مصدقين اللي بعمله في جدو ولا مستوعبين اللي وصلتله معاه</p><p>وانا أشد عليه اكتر واقوله طيزه حلوه يا خول عايزه اقطعها يقولي قطعيها وافشخيها وانا بشد عليه اكتر واقوله عايز تنكني يا جدو يقول عايزك تنيكيني وزبره بينقط لبنه وشاورت لتيته و ماما يجوا وقفلت الفون ولقيتهم في ظهري وهايجين علي الاخر وقولت لتيته تعالي وجدو نام علي ظهره وتيته ركبت علي زبره ودخلته في كسها وانا جيت وراها وبدخل الزبر في طيزها وبقت تتناك مننا وهي مستمتعه ومبسوطه ودينا بتتفرج ومبلمه ومسهمه ومش عارفه تعمل اي حاجه لغايه ما جدو جاب لبنه في كس تيته والدنيا هديت وانا بصراحه كنت تعبت قوي وهما كمان تعبوا وخلص اليوم علي كده</p><p>عايزين نعرف اللي هايحصل بعد كده نكمل في الجزء الجديد</p><p></p><p></p><p>الجزء الخامس</p><p></p><p>بعد ما خلصت نيك جدو وخليته ينزل في كس تيته اللي كانت هايجه وماما اللي كانت واقفه تتفرج وسرحانه في ابوها اللي بقي خاتم في صباعي وبينفذ اللي اقوله قومت وقلعت الزبر الصناعي اللي كنت بنيك جدو وتيته بيه وانا ملط ودخلت علي الحمام اخد دش وتيته وجدو نايمين في اوضتي ولقيت دينا ورايا في الحمام وانا واقفه في البانيو وهي قعدت علي قاعده الحمام</p><p>دينا. بغضب ايه اللي عملتيه في جدو يا اسماء ده</p><p>انا. عملت ايه</p><p>دينا. عملتي ايه انتي خليتيه مش علي بعضه وبقي خول رسمي واتناك</p><p>انا. مش قوي كده هو عمره ما هايعمل كده في اي مكان ولا مع اي حد</p><p>دينا. بقيت اخاف منك يا اسماء</p><p>انا. ماما حبيبتي احنا بنتمتع وكل واحد وليه متعه معينه ومختلفه عن التاني</p><p>دينا. بس برضه ده بابا</p><p>انا. انا اسفه واوعدك مش هاتتكرر تاني</p><p>دينا. مش قصدي بس خايفه عليكي انتي بنتي برضه مهما كان اللي حصل او اللي بيحصل</p><p>انا. عارفه يا روحي ماتخافيش علي سمسمه</p><p>دينا. خايفه يا روحي غصب عني</p><p>انا. ولا خوف ولا حاجه بس بصراحه وبدون خجل او كذب استمتعتي وانتي شايفه جدو معايا كده</p><p>دينا. مش هاكدب استمتعت وكنت هايجه وكان نفسي اكون مكان ماما تحته</p><p>انا. وما دخلتيش ليه لو قولتي لي كنت خليته ناكك انتي</p><p>دينا. بس برضه ديه ماما وعاجبها المنظر وقولت الجيات اكتر</p><p>كنت خلصت الدش وخرجت من البانيو وماما قلعت ملط هاتاخد دش بعدي ولفيت البشكير عليا وحطيت فوطه علي شعري ووقفت اتفرج علي دينا وهي بتستحمي بصراحه جسمها عاجبني قوي بهيج مجرد ما اشوفها عريانه والميه نازله علي بزازها وسارحه لتحت علي كسها وطيزها من ورا جباره بصراحه هجت علي المنظر وحسيت كسي بياكلني</p><p>انا. دينا ممكن طلب بصت لي</p><p>دينا. طلب ايه</p><p>انا. ممكن</p><p>دينا. ممكن ايه مالك</p><p>انا. ممكن تلفي وتفلقسي</p><p>دينا. مستغربه افلقس ليه</p><p>انا. فلقسي بس عايزه اشوف كسك</p><p>دينا. بكل مياصه وشكلها لسه هايجه كسي وطيزي عاجبينك</p><p>انا. بموت فيهم بس كسي بياكلني عايزه اشوف كسك وطيزك وانتي مفلقسه</p><p>دينا. وشكلها عايزه لفت وفلقست والميه لسه نازله علي جسمها</p><p>انا. افتحي بإيدك</p><p>دينا. كمان افتح بإيدي ليه هاتنيكيني والا ايه هههههههههههههههههه</p><p>انا. هو انا اطول</p><p>دينا. طولك يا روح فيه إيه يا اسماء</p><p>انا. افتحي بس</p><p>دينا. اهو اما اشوف اخرتها معاكي وفتحت كسها وهي مفلقسه منظره نار ولونه وردي تحفه وخرم طيزها شكله نار وبزازها مدلدلين وحلمتها واقفه زي زبر العيل الصغير سرحت معاه وبقيت مسهمه قاطعني صوت دينا خلاص بقي يا سمسمه بمحن وشكلها هاجت مش قادره افضل موطيه كده</p><p>انا. خلاص يا قلبي انا رايحه اوضتي وكملي حمامك وخرجت علي اوضتي اللي طبعا لسه فيها جدو وتيته نايمين علي ظهرهم ومفشوخين ملط وطبعا لبن جدو مغرق الملايه والاتنين مريحين بس مفتحين عينهم وانا قدام الدولاب بدور هالبس ايه ولسه لافه البشكير علي جسمي والفوطه علي رأسي وطلعت ترينج عباره عن استرتش بارمودا تحت الركبه وسويتشيرت ولسه بطلع غيار من الدرج برا واندر وجدو وتيته بيتفرجوا عليا وسرحانين وخارجه من الاوضه عشان اروح اغير في الليفنج او غرفه ماما قاطعني صوت جدو سمسمه ماتخليكي كده رديت كده ازاي قالي بالبشكير قولتله لأ بس هالبس حاجه تعجبك راح باصص وقالي طب بلاش سنتيان وكلوت ضحكت وقولتله اسمهم برا واندر يا جدو تيته ضحكت وقالت له ده اسامي اليومين دول قالي مش مهم خليكي من غيرهم وخلاص قولتله من عيني يا احلي جدو بلاش برا ولا اندر عشان جدو يكون مبسوط بس ماما بتتضايق ومش بتحبني اكون من غيرهم قالي سيبي ماما عليا قولت من عيني يا سي جدو ورجعت البرا والاندر في الدرج تاني ولسه هاخرج عشان اغير قالي رايحه فين قولتله هاروح اغير قالي غيري هنا ... وتيته مستغربه وبتبص ومش عارفه تتكلم قولتله لو هاتكون مبسوط من عيني وشلت الفوطه من علي شعري وقلعت البشكير وبقيت ملط ووقفت قدام المرايا اسرح شعري وظهري ليهم بس شايفاهم في المرايا وجدو عينه مانزلتش من علي طيزي وتيته بتبصلي وتبصله مش عارفه تنطق ولقت زبره وقف نص وقفه سرحت بإيدها عليه تلقائيا وبتدعك فيه وهو عينه معايا ولا حاسس بيها خلصت شعري ولبست البارمودا والسويتشرت علي اللحم ولفيت لقيت جدو وتيته مغمضين عينهم وسرحانين في دنيا تانيه هي ماسكه زبره وهو بيحسس علي كسها وانا واقفه اتفرج لقيت دينا ورايا لابسه البرنس ولافه الفوطه علي شعرها وبتتفرج معايا وهما ولا هما هنا ضحكنا وخرجنا من الاوضه علي اوضه ماما اللي اول حاجه سألت عليها مش لابسه برا ليه قولتلها ولا اندر ردت ببساطه كده هو بقي عادي يعني قولتلها جدو عايز كده ومارضتش ازعله واديكي شفتي تأثيره عليهم ضحكت وقال ماشي ياختي يا ام تأثير دينا لبست ترنج برضه شبه بتاعي بس لونه مختلف لان معظم لبسنا واحد بنشتريه مع بعض وعادته بابا لما بيجيب حاجه بيجيب منها اتنين بمقاسين مختلفين بس الفرق ان دينا لبست برا بوش أب رافع بزازها ومخليهم نار واندر فتله بنفس لون البرا وخرجنا علي تيته وجدو لقيناهم عاملين 69 جدو تحت وتيته فوقه بتمص زبره وحاطه الزبر الصناعي في طيزه وهو بيلحس كسها بصيت لماما وقولتلها شوفتي ضحكت وما اتكلمتش وسرحت شاورتلها تشاركهم قالت لأ خرجنا علي الليفنج وقفلنا الباب عليهم</p><p>انا. انتي مالك فيه ايه</p><p>دينا. مافيش انا كويسه</p><p>انا. بس</p><p>دينا. بس ايه</p><p>انا. انتي ما اتنكتيش خالص النهارده انتي تعبانه</p><p>دينا. لا ابدا بس لسه مزاجي ماجاش</p><p>انا. وهايجي امتي مزاجك ههههههههههههههههه</p><p>دينا. اتلمي انا بحب اتناك بمزاج ومتعه مش زيك وخلاص</p><p>انا. ياعم المزاج</p><p>دينا. بس يا جزمه</p><p>انا. شكلك مستنيه احمد يا دندن</p><p>دينا. وماله قلبي وروحي وعمري وكل حياتي</p><p>انا. ايوه يا عم ايه الرومانسيه ديه كلها اهو قلبك زمانه جاي</p><p>دينا. اتلمي يا اسماء انا بقيت اخاف منك</p><p>انا. حد يخاف من سمسمه</p><p>دينا. حبيبتي يخليكم ليا ولا يحرمني منكم</p><p>انا. بموت فيكي يا احلي دندن في الدنيا</p><p>دينا. روحي شوفي جدو وتيته خلصوا والا لأ</p><p>انا. من عيني يا عيني</p><p>روحت لجدو وتيته اوضتي لقيت وضع عاجبني قوي ورجعت لدينا قولتلها تعالي وجت معايا وصعقت من المنظر جدو واقف علي الارض مفلقس وساند علي السرير وتيته لابسه الزبر الصناعي وبتنيكه كأنها راجل محروم من الستات بقاله عمر وطيزها تحفه محتاجه بعبوص يلزقها في الحيطه وهايجه قوي واللي يشوفهم استحاله يقول دول كبار في السن ابدا ماتديهمش اكتر من 30 سنه بالكتير وتحسهم رجعوا لاقصي ايام الشباب</p><p>المهم جدو بيقول لتيته هاجيب خلاص نيكي اكتر يا وفاء وتيته سحبت الزبر ورزعته مره واحده ماهي خلاص بقت خبره ومع الرزعه كان جدو ناطر لبنه علي السرير ومع كل دخله وخارجه من الزبر الصناعي في طيزه بينزل لبن هنا قاطعتهم ماما اللي شكلها هاج كفايه بقي ده انتوا كنتوا في جره وطلعتوا لبره جدو اترمي علي السرير ونطر الزبر الصناعي من طيزه ومنظر تيته والزبر مدلدل من فوق كسها تحفه وماسكاه كأنها راجل بيضرب عشره ولبنها سايل من كسها علي فخادها من جوه وباين قوي وشكله تحفه فكت الزبر الصناعي من علي وسطها وقالت لماما انا عايزه واحد من ده ماما ضحكت وقالت لها استحليتيه والا ايه قالتلها بكسوف بس يا بت ودخلت علي الحمام تاخد دش وماما وراها وانا روحت الليفنج وفتحت التليفزيون وبقلب في الفون وماما وتيته في الحمام</p><p>تيته. تعرفي يا دينا</p><p>دينا. ايه فيه ايه</p><p>تيته. اول مره احس الاحساس ده</p><p>دينا. احساس ايه</p><p>تيته. اني اكون عامله زي الراجل كده وبنيك</p><p>دينا. مش حارماكي من حاجه</p><p>تيته. يخليكي ليا ولا يحرمني منك يا قلبي</p><p>دينا. ولا منك يا اغلي الناس</p><p>تيته. بس عايزه اجيب البتاع ده منين</p><p>دينا. مش عارفه هاسأل منال هي اللي جايباه</p><p>تيته. ايه ده مش بتاعك</p><p>دينا. لأ ده بتاع منال نسيته لما كانت هنا المره اللي فاتت</p><p>تيته. ابقي اسأليها واعرفي وبكام قالتلها احنا فيها خلصي دش واكلمها</p><p>قامت تيته من علي القاعده ودخلت البانيو اخدت دش وندهت لماما ماما رجعت لها في ايه قالتلها مافيش فوط في الحمام ضحكت دينا ماتخرجي عادي وسحبتها من ايدها علي اوضتها وادتها الفوط تنشف جسمها وهي واقفه قدامها ماما ملط وماما بتتفرج عليها وطلعت لها لبس من عندها طبعا لبس ماما علي تيته هايكون ضيق بس لفت نظر تيته الترنج اللي لابسينه انا وماما وهي عايزه تلبس زينا وقالت لماما انتي عندي ترنج تاني زي ده</p><p>ماما. كتير ما انتي عارفه مدحت لما بيجيب حاجه بيجيب منها كل الالوان تقريبا ليا ولأسماء بس هو مجسم عليا عليكي هايكون ضيق قوي</p><p>تيته. عاجبها وقالت لها اجرب</p><p>ماما. من عيني تحبي لون ايه</p><p>تيته. اي لون اللي موجود</p><p>ماما. خدي ده لونه تركواز هايكون تحفه عليكي</p><p>تيته. هههههههههههههههه مفيش احمر</p><p>دينا. الاحمر مش نظيف عايزاه احمر ليه يا فوفا</p><p>تيته. بتريق يا بت شوفي لي السنتيان والكلوت مش فاكره قلعتهم فين ههههههههههههه</p><p>دينا. استني وطلعت من الدرج اندر مغري بيسموه سكيني وبرا بوش أب سكسي قوي</p><p>تيته. ايه دول هههههههههههههههه</p><p>دينا. سنتيان وكلوت هايكونوا ايه</p><p>تيته. ودول هايدخلوا فيا ازاي</p><p>دينا. مش لازم يدخلوا</p><p>تيته. ده انا مالبسهومش احسن</p><p>دينا. البسي دول هايجسموا عليكي وهايبقوا تحفه وتخلي بابا سايح عليكي</p><p>تيته. مكسوفه تلبسهم هههههههههههههههه هاتي اما اجرب هو ابوكي ناقص سيحان</p><p>دينا. خدي</p><p>تيته بتلبس الاندر والبرا اللي دخلوا فيها بالعافيه وبزازها نصها برا السنتيان والاندر داخل وقافل علي طيزها بالعافيه بس منظرها بصراحه بقي سيكسي جدا ولبست الترنج وبقت مزه علي الاخر وقعدت قدام المرايا وحطت ميكب كأنها عروسه شكلها ناويه علي حاجه ورجعت 30 سنه لورا وبقت اجمد من دينا برغم فارق السن بس امكانيات تيته اجمد من حيث البزاز والطيز وقصر قامتها مخليها بطه بلدي وخرجوا الاتنين من الاوضه جولي في الليفنج وانا بلعب في الموبايل وفارده علي الكنبه وبقينا لابسين زي بعض مع اختلاف الألوان بإستثناء ان انا مش لابسه برا ولا اندر بس حاسه بحريه مع كل حكه من الاستريتش بتاع الترنج في زنبوري بحس بمتعه رهيبه واصلا الاستريتش كان مجسم علي كسي ومبين الفلقه كأني عريانه عكس ماما وتيته شويه اللي لابسين اندرات تحته بس بصراحه كس تيته شكله نار ومدملك ومكلبظ وباين اجمد مني ومن ماما و الاندر اللي لابساه ضيق علي طيزها مبينها بنت في التلاتينات هيجتني بصراحه المهم كل ده وجدو نايم في اوضتي ملط ماقمش من مكانه وكنا خلاص الساعه داخله علي 7 بالليل وفون ماما رن احمد اخويا</p><p>دينا. الو ايوه يا حبيبي</p><p>احمد. ايوه يا ماما انا تحت وطالع عايزه حاجه اجيبها من تحت</p><p>دينا. انت لسه معاك فلوس</p><p>احمد. اه معايا عايزه حاجه</p><p>دينا. تمام هات عشا خفيف من السوبر ماركت وشويه لب و سوداني وبيبسي (روق علينا كده جدو وتيته عندنا وبقنعهم عشان يباتوا)</p><p>احمد. حاضر فيه حاجه تاني</p><p>دينا. اه شوف البواب خلص العربيه وركنها مكانها والا لسه ولو خلص هات منه المفتاح</p><p>احمد. تمام انا لقيتها مركونه وانا معدي من قدام العماره وشكلها مغسوله</p><p>دينا. تمام يبقي خلص هات منه المفتاح وانت طالع</p><p>احمد. تمام فيه حاجه تاني</p><p>دينا. تسلم لي يا قلبي</p><p>احمد. سلام مؤقت</p><p>دينا. سلام يا روحي</p><p>دينا قالت لتيته قومي جدو ينام في اوضتي عشان احمد طالع وممكن يشوفه وهو داخل اوضته قولتلها هاقوم انا خليكي يا تيته وروحت لجدو اللي نايم ملط علي وشه وطيزه باينه قشطه قدامي وقربت منه وقعدت علي السرير جنبه وحسست علي طيزه وبوستها لقيته صاحي وبيضحك ضحكت وقولتله قوم نام في اوضه ماما عشان احمد طالع قالي حاضر يا قلبي وقام اتعدل وقعد علي السرير وقالي جسمي مكسر يا سمسمه مش قادر قولتله أسند عليا يا روحي وسندته وقام واخدت البيجامه من علي الأرض في ايدي وسانداه لحد اوضه ماما قالي هاريح ساعتين واقوم اروح بقوله تروح فين قالي كفايه كده طول النهار معاكم قولتله وانا بقرب منه وبمسك زبره ولو قولت عشان خاطر سمسمه قالي ماهو مش هاينفع نزلت علي زبره بوسته ولو كده قالي بس يا سمسمه قولتله بس ايه ونزلت علي زبره تاني وحطيته في بوقي وهو نايم عامل زي الجلده لقيته ساح وراح في دنيا تانيه قولتله نام ولما تصحي نتكلم وقفلت الباب عليه وسيبته ورجعت لتيته وماما الليفنج لقيتهم بيتكلموا في موضوع بلبله وخالو محمود تقريبا بيهروا في اي رغي و خلاص دينا قالتلي روحي شيلي البتاع اللي في أوضتك بدل ما احمد يشوفه مش منظر يعني رديت ههههههههههههه علي اساس انه ماشافهوش قالت امشي يا جزمه واغسليه قولت حاضر</p><p>تيته. الا بالحق مش هانكلم منال نسأل جابته بكام ومنين</p><p>دينا. حاصر وجابت الفون واتصلت علي منال وفاتحه الاسبيكر</p><p>منال. الو ايوه يا دندن</p><p>دينا. ايه يا منال ازيك عامله ايه ونور عامله ايه</p><p>منال. تمام يا روحي وانتي والعيال اخباركم ايه</p><p>دينا. بخير يا قلبي</p><p>منال. خير فيه حاجه</p><p>دينا. كنت عايزه اسأل علي البتاع اللي نسيتيه عندي منين وبكام</p><p>منال. بتاع ايه</p><p>دينا. البتاع اللي كنا بنعمل بيه</p><p>منال. قصدك الزبر الصناعي هههههههههههههههههه ليه عاجبك</p><p>دينا. يابت مش ليا</p><p>منال. اومال لمين</p><p>دينا. حد سأل عليه وعايز منه</p><p>منال. جد مين</p><p>دينا. حد وخلاص</p><p>منال. حد يخصك قوي يعني</p><p>دينا. اه حد عزيز عليا وعايزه اجيبه له هديه</p><p>منال. خلاص خديه</p><p>دينا. ازاي وانتي</p><p>منال. هاجيب غيره</p><p>دينا. خلاص يبقي انا هادفع تمن الجديد</p><p>منال. فلوس ايه يا بت انا كده كده كنت هاغيره بقي صغير عليا</p><p>دينا. هههههههههههههههه صغير ازاي</p><p>منال. بقي مش مالي كسي زي الاول ههههههههههه</p><p>دينا. هي الحاجات ديه بتكش هههههههههههههه</p><p>منال. لأ طبعا بس كسي اللي وسع هههههههههههههه</p><p>دينا. وتجيبي بداله ليه اومال محمود بيعمل ايه</p><p>منال. محمود معايا بس الأمر مايسلمش يقي عندي حاجه برضه تريحي لما اكون عايزه</p><p>دينا. ماشي خلاص يعني اخد اللي عندي</p><p>منال. اه خديه مايغلاش عليكي</p><p>دينا. تسلمي لي يا روحي</p><p>منال. مافيش جديد في الموضوع اللي اتكلمنا فيه</p><p>دينا. موضوع ايه ( عايزه تعرف تيته عشان تقنعها)</p><p>منال. موضوع محمود وامك</p><p>دينا. لسه بس شكلها ممكن</p><p>منال. كنت حاسه انه ممكن</p><p>دينا. حاسه ازاي</p><p>منال. احساس مجرد احساس</p><p>دينا. هو محمود كلمك تاني في الموضوع ده</p><p>منال. كل ما ينام معايا يتخيلني امك</p><p>دينا. ده الواد هايج علي اخر ههههههههههههههههه</p><p>( تيته بتسمع ومش مصدقه اللي بيتقال وتقول في سرها ده الكلام طلع جد ومحمود عايز ينكني)</p><p>منال. علي اخر اخره والواد اول امبارح وهو معايا واخر انسجام بيقولي فلقسي يا فوفا</p><p>دينا. هههههههههههههههه ده علي اخر</p><p>منال. ماهو معذور يابت</p><p>دينا. ليه معذور ياختي ماهو بينيكك وينيك نبيله</p><p>منال. بس امك معششه في دماغه ومش عارف يخرجها</p><p>دينا. بصراحه امك مزه تستاهل</p><p>منال. ديه مش تستاهل بس ديه تتاكل علي رأي الواد محمود</p><p>دينا. ده الواد شكله علي اخره</p><p>منال. اخره بس ده اخر اخر اخره اقولك علي حاجه</p><p>دينا. قولي بس ثواني ( قاطع دينا جرس الباب احمد اخويا وصل وسلم عليهم ودخل ياخد دش وماما قالت طلعي الحاجه اللي في الشنط ولو عايزه تلاجه حطيهم علي ما اخلص مع خالتك)</p><p>منال. خير فيه ايه</p><p>دينا. احمد لسه واصل</p><p>منال. الف سلامه علي وصوله</p><p>دينا. كملي حصل ايه خلاكي تعرفي انه عايز ماما</p><p>منال. لما ناكني اول امبارح وكان بيتخيلني امك سألته انت بتشوف امك وهي عريانه يا واد رد عليا كتير اخرها الصبح قبل ما اجيلك قولتله ازاي قالي شكل ابوكي مروقها ومن ساعه ما دخلتيني عليهم وخليتيني اشوفهم بقيت ابص عليها كل يوم الصبح قبل الشغل</p><p>دينا. يا نهار ابيض ما انتي عرفتيه السكه يا زفته</p><p>منال. وانا مالي مش امك وابوكي اللي بيسيبوا الباب مفتوح</p><p>دينا. دول عيالهم يا متناكه</p><p>منال. عيال مش عيال مايقفلوا عليهم</p><p>دينا. علي كده نبيله بتاخد بالها</p><p>منال. طبعا ما سبب نيكه لنبيله انه كان بيشوف ابوكي وامك مع بعض</p><p>دينا. هو بيشوفهم كمان</p><p>منال. اومال ومش مره ولا اتنين</p><p>دينا. وايه علاقه انه بيشوف ابوكي وامك بأنه ينيك نبيله</p><p>منال. كان واقف مره بيشوفهم كالعاده من غير ماياخدوا بالهم وكانت امك مفلقسه وابوكي ركابها وظهرهم الباب وصوت هياجنها جايب البيت كله ومحمود بيتفرج عليهم ومطلع زبره بيضرب عشره علي المنظر شافته نبيله وبقي مش عارف يرد سحبته من ايده علي اوضتها وقعدت تهزق فيه وتشتمه وهو مش عارف يرد عليها بس صعب عليها وطبعا زبره كان كش واختفي ووعدها مايعملش كده تاني وقامت نبيله عشان تقفل الباب علي ابوكي وامك وشافتهم كانوا غيروا الوضع وبقي ابوكي نايم علي ظهره وامك نايمه فوقه وتقريبا كده نبيله هاجت وبقت تحسس علي كسها المحروم من النيك شافها محمود وقرب منها وبقوا يتفرجوا علي ابوكي وامك وكان زبر محمود وقف تاني علي المنظر وخلفنا لابوكي وامك ساندوا بالهم ورجعوا علي اوضه نبيله وحصل اللي حصل</p><p>دينا. ديه حكايه ولا في الافلام</p><p>منال. اومال ده انا نفسي مش مصدقه وفاكره اني اصيع واحده فيكم طلعت الهبله بتاعتك</p><p>دينا. ده انا الكبيره اللي طلعت مختومه علي قفاها</p><p>منال. يا ستي المهم هاتشوفي الموضوع ده انتي</p><p>دينا. في اقرب فرصه امك عندي اصلا</p><p>منال. ما انا عارف نبيله قالتلي انها عندك</p><p>دينا. عندي من بدري واحتمال اخليها تبات معايا</p><p>منال. اه يابت وتخلي الجو لمحمود ونبيله يعملوا عرايس</p><p>دينا. هما لسه هايعملوا عرايس ده خلاص قربوا يخلفوا</p><p>منال. بس تعرفي يا بت يا دينا</p><p>دينا. ايه</p><p>منال. مفيش احسن من النيك اللي بمزاج برضه مفيش خوف من حد يعرف ولا يشوف علي عينك يا تاجر</p><p>دينا. اه طبعا</p><p>منال. المهم امك فين مالهاش حس</p><p>دينا. ههههههههههههههههه بصوت عالي جدا كأنها ضحكه رقاصه في كباريه امك جنبي وسامعه كل حاجه</p><p>منال. ولا بتصد ولا بترد مختومه</p><p>دينا. بت يا منال انتي فين الو الو الو</p><p>منال. بتهرجي يا دينا بصوت محشرج ومبحوح</p><p>دينا. اهرج ليه انا فاتحت امك وماكانتش مصدقه</p><p>منال. يعني امك سمعت اللي بقوله</p><p>دينا. بالحرف الواحد</p><p>تيته. ( مقاطعه الحوار) ايوه يا عين امك سامعه وعرفت</p><p>منال. مكتومه كتمه الفول المدمس مش عارفه تتكلم</p><p>تيته. مالك اتخرستي ليه ردي</p><p>منال. ايوه يا ماما</p><p>تيته. انا عرفت بقي محمود بينيكك ويتخيلك انا</p><p>منال. ده هو مش انا</p><p>دينا. خلاص يا منال سلام دلوقتي</p><p>منال. ماشي يا دينا بقي تعملي فيا كده</p><p>دينا. عملت ايه</p><p>منال. بعدين</p><p>دينا. امك قامت وانا قفلت الاسبيكر</p><p>منال. كدابه</p><p>دينا. حلفت بكل الحلفانات ماما قامت ودخلت تحضر العشا</p><p>منال. بقي ديه حركه يا دينا</p><p>دينا. انا قاصده اسمعها وده جزء من خطتي</p><p>منال. يعني بدأتي الخطه</p><p>دينا. وقربت اخلصها خلاص فاضل بس تهيئه الجو والوقت لمحمود ينيك ماما وبابا ينيك نبيله</p><p>منال. بس هاتعمل كل ده ازاي</p><p>دينا. يابت خلاص كل ده خلص فاضل بس انهم ينفذوا</p><p>منال. وبابا وماما وافقوا</p><p>دينا. ماما اديكي سمعتي بودنك وبابا تمام وجاهز</p><p>منال. بابا ازاي رضي</p><p>دينا. ابوكي وامك خلاص ممكن يعملوا اي حاجه</p><p>منال. مش مصدقه اللي بسمعه بابا</p><p>دينا. ماله بابا</p><p>منال. موافق ان ماما تتناك من محمود</p><p>دينا. وتتناك من اي حد كمان مش محمود بس</p><p>منال. اي حد كمان انا مش قادره اصدق</p><p>دينا. لا صدقي ولو عايزاه ينيكها وحد بينيكها معاه هايوافق</p><p>منال. خلاص خليهم بايتين عندك وانا من النجمه اكون عندكم</p><p>دينا. ليه هيجتي علي ابوكي</p><p>منال. اجرب اشمعني ناس هههههههههههههه بس مش ابوكي احمد وحشني</p><p>دينا. ماشي يا روحي سلام</p><p>منال. سلام</p><p>ودخلت دينا علي تيته وانا في المطبخ كنا بنجهز العشاواحمد اخد دش دخل اوضته بس ماعلقش خالص علي لبسنا وتيته سرحانه وماما بكلمها مالك يا فوفا</p><p>تيته. بتتنهد مفيش بحاول اجمع اللي سمعته</p><p>دينا. ماتشغليش بالك خلينا في الليله يا قمر</p><p>تيته. ليله ايه انا مروحه</p><p>دينا. وتسيبي احمد كده</p><p>تيته. ماله احمد</p><p>دينا. اصل ......... وسكتت شويه</p><p>تيته. اصل ايه عايزاه ينكني كمان</p><p>دينا. وايه المشكله</p><p>تيته. كفايه علي انتي ومنال الواد صغير</p><p>دينا. صغير بس صدقيني هايعملك احلي شغل</p><p>تيته. كفايه ابوكي واللي بيعمله</p><p>دينا. لأ حماده مختلف وهاتشوفي</p><p>تيته. بدأت تقتنع ونفسها يحصل بس بتقاوح اما نشوف بس ابوكي ممكن مايوافقش</p><p>دينا. خلي الموضوع ده عليا وعلي سمسمه وغمزت لي</p><p>ضحكت وقولت عيوني لتيته وجدو بس هي تأمر</p><p>دينا قالتلي روحي فوقي جدو عشان العشا وعمزت لي (فهمت اني اضبط جدو واهيئه لليله) وانا اروح اشوف احمد</p><p>المشهد في مكانين مختلفين :</p><p>المشهد الاول : غرفه ماما</p><p>فتحت ودخلت اصحي جدو اللي لسه نايم ملط وقربت منه جدو جدو اصحي العشا جاهز قام بيتمطع وزبره واقف وقفه غريبه ضحكت</p><p>انا. بتحلمي بمين يا قطه</p><p>جدو. هههههههههههههه بحلم بيكي يا قلبي بس زعلان منك</p><p>انا. يقطعني هو انا اقدر ازعل احلي جدو في الدنيا</p><p>جدو. بعد الشر عنك يا قلبي انشاله انا</p><p>انا. لا يا روح سمسمه ماقدرش ازعلك زعلتك في ايه في الحلم</p><p>جدو. مش في الحلم</p><p>انا. اومال زعلتك في ايه هو انا عملت حاجه زعلتك</p><p>جدو. افتكري</p><p>انا. مش فاكره فكرني ...... وايدي سرحت علي زبره</p><p>جدو. انتي وعدتيني انيك طيزك</p><p>انا. هو انا خلفت وعدي</p><p>جدو. اه خلفتي وعدك وخليتيني انيك تيته واحنا مع بعض ( شكله زعلان بيتكلم بجد)</p><p>انا. ماقدرش يالهوي عليا اخليك تنكني في طيزي ولو عايز تفتح كسي كمان افتحه</p><p>جدو. لأ يا روحي بس افتكرتك نسيتي</p><p>انا. ماقدرش انسي حقك عليا بس كنت مشغوله بطيزك يا بيضه هههههههههههههه</p><p>جدو. بس يا بكاشه</p><p>انا. ولا بكاشه ولا حاجه احنا فيها تحب دلوقتي حالا ولا تستني بعد العشا</p><p>جدو. براحتك يا قلبي</p><p>انا. انت تأمر</p><p>جدو. زي ما تحبي يا قلب جدو.</p><p>انا. خلينا بعد العشا وانا اروقك زي ما انت عايز</p><p>جدو. انا عايز انيك طيزك يا سمسمه</p><p>انا. هاخليك تعمل كله حاجه بس زي ما وعدتني</p><p>جدو. وعد ايه</p><p>انا. لحقت نسيت والا هو كلام وقت الهيجان وخلاص</p><p>جدو. كلام ايه فكريني</p><p>انا. انك وعدتني برضه ان تيته تتناك من حد معاك او لوحدها ونتفرج عليها سوا</p><p>جدو. فاكر يا قلبي ومش بخلف وعدي زي ناس هههههههههههههههه</p><p>انا. وانا مش بخلف وعدي بعد العشا هانعمل احلي نيكه في العمر</p><p>جدو. ازاي هاتعملي زي المره اللي فاتت</p><p>انا. ابدا هاخليك تنيك طيزي وبزازي وبوقي وتفتح كسي لو حبيت كمان</p><p>جدو. حبيبه جدو وروحي وعمري وكل حياتي</p><p>انا. انت قلبي وروحي يا احلي جدو</p><p>جدو. بس</p><p>انا. بس ايه</p><p>جدو. انتي هاتخلي تيته تتناك قدامي</p><p>انا. طبعا وهاخليك في احلي متعه بجد صدقني</p><p>جدو. حاضر يا روح جدو بس مين هاينيك تيته</p><p>انا. تفرق معاك</p><p>جدو. عادي بس اعرف انا وعدتك انها تتناك قدامي او حد بنيكها معايا مش هاتفرق معايا مين إنتي خليتيني مجمون يا سمسمه ومش عارف بعمل ايه</p><p>انا. ايه رأيك في أحمد</p><p>جدو. هاتقدري تخليه ينيك تيته ( بدون تردد وكأنه مش معترض مين ينيكها)</p><p>انا. عيب عليك ده انا سمسمه</p><p>جدو. روح قلب جدو وعقله</p><p>انا. مافيش تصبيره بقي لسمسمه</p><p>جدو. حبيبي يأمر</p><p>انا. فتحت سوسته السويتشرت وبزازي بانت قدامه وقولتله هات تصبيره بقي</p><p>جدو مسك بزازي بيقفش فيهم ويرضعهم وانا إيدي على زبره وابتدي يهيج وانا كمان بدأت اهيج بجد بس بعدت عنه وقولتله قوم خد دش وتعالي نتعشي قام جدو ياخد دش وانا روحت لتيته في المطبخ اللي لسه مسهمه وسرحانه خبطها علي طيزها وقولتلها القمر سرحان ليه ضحكت وقالت بس يا قليله الاب</p><p>المشهد التاني: غرفه احمد اخويا</p><p>ماما اخدت برشامه من اللي بتغيب في النيك وشكلها ناويه علي ليله جامده ودخلت علي احمد اوضته اللي كان باباها مفتوح لقته فارد على السرير جت وفردت جنبه</p><p>دينا. ايه قلبي اتبسطت مع اصحابك</p><p>احمد. ايوه يا ماما كنت محتاج افك شويه</p><p>دينا. حبيبي ماما واحشني قوي تعالي في حضني</p><p>احمد قرب من ماما ودخل حضنها وحضنها قوي عصر جسمها</p><p>دينا. مالك يا روحي بالراحه فيه ايه</p><p>احمد. انتي قمر قوي النهارده بموت فيكي</p><p>دينا. وانت قلب وعقل وروح ماما مالك</p><p>احمد. تعبان شويه</p><p>دينا. من ايه</p><p>احمد. ارهاق بس</p><p>دينا. واللي يروقك ويضيع الإرهاق</p><p>احمد. احضنيني يا ماما</p><p>دينا. تعالي يا قلبي في حضني وحضنته جامد اكتر من الحضن اللي قبله وباسته في شفايفه بوسه لسان ( اللسانين بيلعبوا في بعض داخل البوق)</p><p>شكلها هايجه فعلا وعايزه تتناك من احمد مش من جدو وطولت في الحضن قوي</p><p>احمد. ماما ممكن طلب</p><p>دينا. انت تأمر علي طول ماتستأذنش يا قلبي</p><p>احمد. ممكن ( بتردد ولجلجه وكسوف)</p><p>دينا. مالك يا روحي عايز ايه</p><p>احمد. ممكن اضمك من ضهرك واحنا واقفين</p><p>دينا. حاضر يا قلبي روح اقفل الباب وتعالي</p><p>احمد قام قفل الباب ورجع لماما</p><p>دينا. عايز تحضني ازاي يا روحي</p><p>احمد. من ضهرك</p><p>دينا. طب يالا يا روحي انا معاك اهو</p><p>احمد. ممكن تقومي تقفي</p><p>دينا. من عيني هو انا عندي اعز منك ووقفت ماما</p><p>واحمد متردد يحضنها ازاي وزبره بدأ يقف قالتله يالا يا روحي واقف ليه قالها ممكن تغمضي عينك استغربت مالك يا روحي فيك ايه قالها تمضي بس غمضت عينها وهو وقف وراها وحاضنها بطريقه رومانسيه وبيبوس في رقبتها وايده الشمال علي بزازها وايده اليمين علي بطنها ورايحه لكسها وماما هاجت ولسه مغمضه عينها وبتتجاوب معاه وتحك طيزها في زبره اللي وقف وبقي علي اخره وتقوله احضن اكتر يا روحي وهو يعصر في بزازها ويحسس علي كسها وهاجوا هما الاتنين علي الاخر ماما لفت واتعدلت وبقي وشها في وش احمد وباسته من بوقه وكانت بتقطع شفايفه وتعض فيهم وايدها علي زبره تدعكه من فوق الهدوم وهو بيحسس علي طيزها ويقولها وحشتيني يا دينا وترد علي وانت وحشتني كتير جدا يا قلبي ونيمته علي السرير ونزلت البنطلون وطلعت زبره تمص فيه وتلحس بضانه وهي هايجه علي اخرها وقالتله حبيبي عايز تنيك ماما رد بسرعه اه نفسي ردت عليه وانا مش هاخلي نفسك في حاجه بعد العشا عامله لك مفاجأه بس هاجيبهم في بوقي دلوقتي وبعد العشا هامتعك باللي عمرك ماشوفته قاله حاضر واخدت زبره في بوقها وبترضع فيه وتشد لحد ما احمد اتخشب وقالها هانزل يا ماما كتمت زبره كله في بوقها لحد ما احمد مطر لبنه كله وبقت تشد عليه لحد ما صفت اللبن كله في بوقها وقامت علي الباسكت ونزلته من بوقها في الباسكت وجابت مناديل تمسح زبر احمد وتمسح بوقها وقاموا وقالت له خد البرشامه ديه قبل ما تخرج وسألته وخرجت رجعت علي المطبخ</p><p>عايزين نعرف ايه اللي هايتم بعد كده نشوفه في الجزء الجديد</p><p></p><p></p><p>الجزء السادس</p><p></p><p>بعد ما ماما جابتهم لأحمد في بوقها وسابته وخرجت راحت لنا علي المطبخ احمد لسه نايم علي ضهر وزبره عريان وسرحان في اللي حصل ماما روحي ودي ميه لاخوكي يشرب اخدت ازازه ميه وروحت له اوضته بفتح الباب اتفزع قولتله اهدي مالك ماتخافش وطبعا هو لسه نايم علي ضهره وزبره نايم علي فخده قربت منه</p><p>انا. فيه ايه مالك</p><p>احمد. مفيش بس مرهق</p><p>انا. خد اشرب ماما قالتلي انك عايز تشرب</p><p>احمد. اه عطشان جدا</p><p>انا. وبدون تردد اتت عملت حاجه مع ماما</p><p>احمد. لأ محصلش</p><p>انا. اومال عريان ليه وده بره ليه</p><p>احمد. لا مش قصدي افتكرتك بتسألي عملنا حاجه</p><p>انا. اومال حصل ايه</p><p>احمد. لأ يابت ماما جابتهم في بوقها</p><p>انا. يعني انت جبتهم</p><p>احمد. اه نزلتهم</p><p>انا. يبقي مش عايز ميه انت عايز عصير او لبن</p><p>احمد. بس هاتي اشرب بس</p><p>انا. يا ابني استني ماينفعش ميه بعد ما تنزل</p><p>احمد. اومال ايه يا فكيكه</p><p>انا. استني وروحت علي المطبخ جبتله لبن بالفراولة هو بيحبه وماما بصت لي وقالتلي لمين قولتلها لأحمد ماينفعش ميه يا دندن وضحكت</p><p>انا. خد اشرب اللبن ده وبعد كده اشرب ميه</p><p>احمد. حاضر يا قلبي</p><p>انا. سلامه قلبك</p><p>احمد. شرب اللبن وقالي هاتي البرشامه ديه</p><p>انا. برشامه ايه ديه</p><p>احمد. عادي ماما قالت لي خدها عشان كده عايز ميه</p><p>انا. ماشيه معاك ياعم يا بخت اللي امه راضيه عنه</p><p>احمد. بطلي نصاحه تتخلصي</p><p>انا. ما تخلص انت وتقوم تلبس والا عاجبك منظرك ده</p><p>احمد. قام وضرب البرشامه ولبس هدومه</p><p>انا. عايز حاجه يا حبيبي</p><p>احمد. لا شكرا يا قلبي</p><p>انا. العشا شويه ويجهز ماتنامش</p><p>احمد. حاضر</p><p>انا. بتردد بقولك صحيح</p><p>احمد. فيه ايه متردده ليه</p><p>انا. مش تردد ولا حاجه</p><p>احمد. اومال فيه ايه</p><p>انا. مالفتش نظرك حاجه غريبه</p><p>احمد. زي ايه يعني</p><p>انا. اي حاجه كده غريبه انا عارفه انك لماح وبطل لف ودوران</p><p>احمد. هالف وادور ليه قصدك تيته وجدو يعني هنا</p><p>انا. مش بس كده شغل دماغك</p><p>احمد. قصدك لبسكم انتي وماما وتيته</p><p>انا. اروبه يا حماده</p><p>احمد. بس اللبس عادي ايه الجديد</p><p>انا. مالفتش انتباهك خالص</p><p>احمد. لفت انتباهي طبعا تيته الترنج ضيق عليها جدا</p><p>انا. هو ده الكلام عاجبك</p><p>احمد. من ناحيه ايه</p><p>انا. هاتستعبط</p><p>احمد. هاستعبط ليه ماهي لابسه عادي</p><p>انا. يعني مفيش حاجه كده حاجه كده</p><p>احمد. عايزه توصلي لأيه يا أسماء</p><p>انا. ولا حاجه افتكرت تيته عجبتك هههههههههههههههه</p><p>احمد. بصراحه عجبتني الترنج عليها جاحد</p><p>انا. ماهو ده قصدي يا غبي</p><p>احمد. اه فهمت</p><p>انا. اخيرا فهمت</p><p>احمد. لا بس ماجاش في بالي انا شوفتها وعديت عادي</p><p>انا. يعني هي والا دينا والا منال ههههههههههههه</p><p>احمد. دينا طبعا مفيش كلام</p><p>انا. يعني لو جت فرصه تعمل مع تيته هاقول لأ</p><p>احمد. مش عارف ماما ممكن ترضي والا لأ وجدو كمان</p><p>انا. ماتشغلش نفسك المهم انت يا قلبي عايز والا لأ</p><p>احمد. من ناحيه عايز فأنا عايز</p><p>انا. خلاص قوم يا معلم نتعشي ونشوف</p><p>احمد. ممكن سؤال</p><p>انا. اكيد طبعا</p><p>احمد. ماما بتقول ليا عندها مفاجأه تعرفيها</p><p>انا. طالما مفاجأه هاعارفها ازاي اصبر ونشوف</p><p>احمد. طيب اما اقوم بقي</p><p>صوت ماما من المطبخ بتنده عليا</p><p>روحت المطبخ قالت يالا شوفي اخوكي وجهزوا الترابيزة عشان ناكل</p><p>روحت لأحمد واخدته نجهز الترابيزة وحطينا الاكل وماما قالت شوفي جدك اللي لقيته في ظهرها علي باب المطبخ بيقولها انا صاحي كان خد دش ولبس ترنج من بتوع بابا وقعدنا ناكل وندردش علي الاكل ونقنع تيته وجدو انهم يباتوا انا علي جدو محايله قدامهم وماما علي تيته محايله لحد ما وافقوا بس كان اعتراض تيته ان خالو محمود وخالتو نبيله يكونوا لوحدهم وماينفعش تسيبهم لوحدهم وكده ( المفروض الكلام ده قدام جدو عشان ما يعرف اللي بينهم)</p><p>خلصنا العشا وكانت الساعه داخله علي 8 بالليل وقمنا لمينا الترابيزة وعملت الشاي لجدو واخد علاجه بتاع بالليل كالعاده وقالي فنجان قهوه بقي لجدو من ايديك الجميله وعملتله قهوه وهو لسه في البلكونه مع احمد بيحكوا مع بعض وسيبتهم وروحت المطبخ لماما وتيته اللي مالقتهمش في المطبخ ولقيتهم في اوضه ماما بيروت ويشربوا الشاي بيتكلموا علي خالو محمود وخالتو نبيله وقعدت بسمع لهم</p><p>ماما. ايه المشكله ماتسيبيهم النهارده لوحدهم وبراحتهم ومحمود بكره اجازه اهو يبقوا علي راحتهم</p><p>تيته. وابقي معرصه عليهم صح</p><p>ماما. ليه تقولي كده العيال تعبانين</p><p>تيته. يعني هما عاتقين اذا كنت موجوده او لأ</p><p>ماما. بس برضه هايكون فيه امان اكتر</p><p>تيته. ماشي ياختي يا ام امان</p><p>ماما. باست تيته عسوله قوي يا قلبي</p><p>تيته. عسوله اه بس البتاع ده ضيق قوي ( قصدها البرا )</p><p>ماما. بتاع مين فيهم</p><p>تيته. الاتنين حاسه ان صدري مخنوق وهايفرقع هههههههههههههه</p><p>ماما. وبالنسبه للي تحت</p><p>تيته. تحت ايه هو انا لابسه حاجه ده كأنه هو ولا مداري ولا مغطي حاجه</p><p>ماما. هو كده يا روحي</p><p>تليفون ماما رن خالتو منال ماما فاتحه الاسبيكر وتيته وانا بنسمع</p><p>ماما. ايوه يا منال عامله ايه</p><p>منال. ايه الاخبار عندكم قولت الحقكم قبل ما تناموا</p><p>ماما. نوم ايه دلوقتي الساعه 8</p><p>منال. اهو برضه وضحكت بخبس ههههههههههههههههههه</p><p>ماما. يا قليله الادب</p><p>منال. هو انا اتكلمت المهم ابوكي وامك بايتين والا مروحين</p><p>ماما. بايتين معايا بتسألي ليه</p><p>منال. اهو بسأل و خلاص</p><p>ماما. عليا انا برضه شكلك ناويه علي نصيبه</p><p>منال. مصيبه كفانا الشر</p><p>ماما. بعد الشر عنك واننا</p><p>منال. بفكر لو بايتين اروح ابات مع مودي وبلبله</p><p>ماما. كسك بيكلك يا لبوه</p><p>منال. اتلمي يا بت</p><p>ماما. علي دينا برضه</p><p>منال. مش هاكدب عليكي انا تعبانه والزبر الصناعي عندك ونور عندها البيريوت ومش رايقه</p><p>ماما. ماشي يا قلبي روحي باتي معاهم</p><p>منال. خلاص هاكلم مودي وانسق معاه عشان المفروض نبيله ماتعرفش اني عارفه</p><p>ماما. وبالمره مهدي لمحمود موضوع ماما</p><p>منال. حاضر بس خلاص يعني ابوكي وامك تمام</p><p>ماما. اه تمام</p><p>تيته مقاطعه الكلام بس لازم تكوني معانا اول مره علي الاقل</p><p>ماما شاورت لها حاضر</p><p>منال. فيه ايه يا ماما</p><p>تيته. مفيش بس اول مره بس تكون دينا موجوده عشان بس نقدر نعمل كده</p><p>منال. وبابا هايكون موجود</p><p>تيته. عادي بس الاول دينا اكون موجوده سواء في بيتنا او بيتها</p><p>منال. حاضر انا هامهد مع محمود ونبيله ونشوف</p><p>تيته. تمام شوفي وعرفيني</p><p>منال. من عيني يا قلبي اقوم البس واكلم محمود اعرفه اني بايته معاهم</p><p>تيته. ماشي وعرفيه اني بايته انا وابوكي عند اخت</p><p>ماما مقاطعه الحديث لأ ماتقوليلوش انا هاقوله</p><p>منال. تمام اقوم البس عشان الوقت واجهز حاجه للعيال تاكلها</p><p>ماما يالا يا روحي سلام</p><p>منال. سلام</p><p>ماما خلصت المكالمه واتصلت بخالو محمود وخدت الفون وخرجت بره</p><p>ماما. الو ايه يا مودي</p><p>محمود. ايوه يا دندن عامله ايه</p><p>ماما. كويس انت لسه فاكر ان ليك اخت كبيره واسمها دندن</p><p>محمود. مشاغل يا دينا واخده كل وقتي</p><p>ماما. صادق يا روحي المهم ابوك وامك بايتين عندي</p><p>محمود. خير فيه حاجه</p><p>ماما. لا طبعا عادي اهم قاعدين معايا واخليلك الجو وضحكت بمياصه</p><p>محمود. مستغرب الكلمه ومتلجلج ومش عارف يرد</p><p>ماما. مالك اتكتمت ليه</p><p>محمود. مش فاهم جو ايه ويخلي ايه</p><p>ماما. هاتصيع على دينا</p><p>محمود. انا مش فاهم حاجه</p><p>ماما. بس انا فاهم وضحكت بمياصه تاني</p><p>محمود. دينا قصدك ايه</p><p>ماما. ماتخافش يا روحي انا اختكم وستر وغطا عليكم</p><p>محمود. بدأ يجمع ويرد بس بحرص وخوف</p><p>ماما. مالك يا روحي ساكت ليه</p><p>محمود. مفيش بس مستغرب عرفتي ازاي</p><p>ماما. هو فيه غيرها منال بس صدقني انا مبسوطه جدا</p><p>محمود. مبسوطه ازاي</p><p>ماما. مبسوطه ان انت واختك كده بدل ما تعمل حاجه بره وتجيب لنا نصيبه</p><p>محمود. دينا (بلجلجه وتردد وخوف شويه) لحظه ضعف والشيطان شاطر</p><p>ماما. يا قلبي انا مش معترضه ومبسوطه بقولك</p><p>محمود. وعرفتي ايه تاني</p><p>ماما. عرفت كله</p><p>محمود. كله كله ازاي</p><p>ماما. كله كله</p><p>محمود. مستغرب كله اللي هو ايه</p><p>ماما. بلاش استعباط عرفت كله كله</p><p>محمود. وعرفتي ..............سكوت تام</p><p>ماما. اه عرفت وخليها عليا</p><p>محمود. هو ايه اللي اخليه عليكي</p><p>ماما. هاتستعبط تاني</p><p>محمود. ابدا بس بصراحه مش عارف ارد</p><p>ماما. خلاص يا قلبي ماتتكسفش كله هايبقي تمام بس مع الوقت</p><p>محمود. يعني ممكن ........... سكوت تاني</p><p>ماما. اه ممكن يا قلبي زي ما انت عايز</p><p>محمود. مش عارف اقول ايه</p><p>)دينا قالت في دماغها تفتح الكلام شويه وتحسين بالامان)</p><p>دينا. ما تقولش حاجه اللي انت عايزه هايتعمل بس مع الوقت</p><p>محمود. انا مش مصدق اللي بتقوليه هو بجد ممكن</p><p>ماما. ممكن يا مودي تنيك امك ماتخافش</p><p>محمود. ........... سكوت تام</p><p>ماما. واد يا مودي مالك</p><p>محمود. مفيش حاجه مستغرب</p><p>ماما. مش انت عايز امك وانا قولتلك عليا انا الموضوع ده</p><p>محمود. ازاي وامك هاترضي ازاي</p><p>ماما. ديه بتاعتي انا مالكش فيه</p><p>محمود. انا مش مصدق</p><p>ماما. لا صدق بس ماتكسفناش بقي امك محتاجه قطر هههههههههههههههه</p><p>محمود. هههههههههههههههه انتي هاتقوليلي</p><p>ماما. ما انا عارفه بس امك عايزاني اكون موجوده اول مره بس وبالمره تعرف ان ابوك هاينام مع بلبله</p><p>محمود. انتي بتقولي ايه</p><p>ماما. زي ما بقولك كده</p><p>محمود. مستغرب ابوكي وبلبله</p><p>ماما. اه ابوك بقي مختلف خالص وهاتشوف ههههههههههه</p><p>محمود. طب ما بالمره بقي.........</p><p>ماما. بالمره ايه</p><p>محمود. قصدي انتي</p><p>ماما. انا ايه</p><p>محمود. قصدي ............ سكوت تاني</p><p>ماما. قصدك تنكني انا يعني</p><p>محمود. متنح ومستغرب من طريقه ماما اللي بقت مكشوفه علي الاخر</p><p>ماما. سكت ليه</p><p>محمود. مفيش سرحت</p><p>ماما. ماتسرحش خلص امك وبعدين نشوف</p><p>محمود. ماشي انا شويه ومروح هاشوف الدنيا</p><p>ماما. خد معاك عشا كويس منال رايحه علي هناك</p><p>محمود. منال رايحه فين</p><p>ماما. رايحه لبيت بابا عشان تاخدوا راحتكم</p><p>محمود. ونبيله اللي لسه فاكره الدنيا سريه</p><p>ماما. ماتشغلش نفسك منال هاتتصرف</p><p>محمود. ماشي هاخد اكل وانا مروح</p><p>ماما. وبالمره شوف لك حاجه تاخدها</p><p>محمود. حاجه ايه</p><p>ماما. بضحك ومياصه حاجه تضبط منال شكلها هتخلص عليك</p><p>محمود. وايه الجديد ديه مش بتشبع خالص</p><p>ماما. انت هاتقولي عارفاها عايزه 3 او 4 عشان تتكيف</p><p>محمود. هههههههههههههههههه علي يدي ديه اخر مره وانا معاها 3 مرات ومش شبعانه</p><p>ماما. عارفه ههههههههههههههههههه الا بقولك صح</p><p>محمود. ايه تاني انتي بقيتي كارثه</p><p>ماما. بس يا حيوان</p><p>محمود. ماشي مقبوله منك انتي الكبيره برضه</p><p>ماما. كبيره ايه بقي ما راحت عليا هههههههههههههههه</p><p>محمود. انتي الخير والبركة برضه كنتي هاتقولي ايه</p><p>ماما. هو انت عملت حاجه مع نور</p><p>محمود. حاجه ايه</p><p>ماما. مانصعش عليا</p><p>محمود. بعد ده كله هاصيع عليكي</p><p>ماما. يعني حصل والا لأ</p><p>محمود. كام مره كده في بيتهم كانت منال تخليها تمصلي وانزل علي بزازها</p><p>ماما. يعني لسه برضه بتكدب</p><p>محمود. ما انتي عارفه اللي فيها هو لازم اقول</p><p>ماما. يعني نكت نور</p><p>محمود. اه كام مره كده بس انا يهمني منال اكتر برضه الخبره</p><p>ماما. ماشي ياعم ومنال ما قالتلكش حاجه</p><p>محمود. زي ايه</p><p>ماما. اي حاجه عني وعن ولادي بطل تصيع تاني</p><p>محمود. قالتلي بصراحه وكانت مبسوطه ومتكيفه من حماده قوي</p><p>ماما. وسمسمه</p><p>محمود. مالها</p><p>ماما. مافكرتش فيها بالمره</p><p>محمود. بصراحه وغلاوه دينا ما حصل هههههههههههههههه</p><p>ماما. صادق يا قلبي بتضحك ليه</p><p>محمود. لو عايزه من عيني طبعا</p><p>ماما. لا انسي ولا انت ولا عشره تقدر عليها</p><p>محمود. ليه بس كده</p><p>ماما. هانشوف بس ماتزعلش</p><p>محمود. هازعل ليه</p><p>ماما. هاتعرف بعدين هههههههههههههههه المهم هاضبط يوم واقولك امتي بس تتعامل مع امك عادي</p><p>محمود. ولا كأني عرفت بس هي عارفه؟</p><p>ماما. اه عارفه</p><p>محمود. طب ازاي اتعامل عادي ماهي طول الوقت هاتبقي بصالي ومش هاعرف اتعامل معاها</p><p>ماما. تصدق صح يبقي نحاول نخلص الموضوع ده وهي عندي هنا</p><p>محمود. هو ينفع والعيال وابوكي</p><p>ماما. عيال ايه وابوك ايه ماتشغلش نفسك</p><p>محمود. ماشي هاقوم اضبط والحق اروح بس منال ماقالتش نور معاها والا لأ</p><p>ماما. مش عارف بس ليه انت عايز نور</p><p>محمود. مش الفكره بس بحب أبدا مع نور كل مره</p><p>ماما. مش هاينفع نور النهارده فهمت</p><p>محمود. فهمت خلاص</p><p>ماما. وبعدين كفايه منال ونبيله هاتنهب</p><p>محمود. عندي بالدنيا عقبال القمر بقي</p><p>ماما. قمر مين يا عين امك</p><p>محمود. هو فيه مين قمر غير دندن ( محمود شكله هاج علي ماما)</p><p>ماما. كله بوقته بس المهم نخلص امك الاول بس تقدر عليها هههههههههههههههه</p><p>محمود. ههههههههههههههههه خليها عليا وانا وابسطها وامتعها</p><p>ماما. ماشي يا قلبي سلام مؤقت</p><p>محمود. سلام مؤقت يا روحي</p><p>خلصت ماما الفون ورجعت لنا الاوضه انا وتيته</p><p>تيته. كل ده مع اخوكي</p><p>ماما. عادي بنرغي مفيش حاجه</p><p>تيته. رغي برضه علي ماما يا دينا</p><p>ماما. لا يا قلبي كنت بضبط معاه بس فيه مشكله</p><p>تيته. مشكله ايه</p><p>ماما. هايتعامل معاكي ازاي وانتي عارفه انه عايزه وهو عارف انك عايزاه</p><p>تيته. بصراحه فكرت في كده بس مالقتش حل</p><p>تيته. وبعدين</p><p>ماما. فيه حل واحد</p><p>تيته. حل ايه</p><p>ماما. الحل الوحيد انه يحصل هنا</p><p>تيته. هنا في البيت عندك</p><p>ماما. اكيد وبرضه يكون بابا جاهز ومستني</p><p>تيته. تصدقي فكره</p><p>ماما. هانشوف</p><p>صوت جدو مقاطع من الريسيبشن انتوا فين سايبنا لوحدنا خرجنا لجدو وحماده في الريسيبشن اللي قاعدين يرغوا ويتفرجوا علي التليفزيون خرجنا عليهم وقعدنا سوا نتفرج جت في دماغي فكره اننا نتفرج علي فيلم سكر يكون فيه عيله مشابهه وكده روحت لاوضتي وندهت ماما</p><p>ماما. فيه ايه يا سمسمه</p><p>انا. مفيش بس جتني فكره قولت اقولك عليها</p><p>ماما. فكره ايه</p><p>انا. ممكن نتفرج علي فيلم جنسي سوا كلنا مع بعض</p><p>ماما. وايه الفكره</p><p>انا. حاسه هايكون حاجه حلوه</p><p>ماما. مش فاهمه فهميني</p><p>انا. هادور علي فيلم حلو يكون بيهيج واهو تغيير</p><p>ماما. انتي عارف بقالي قد ايه ماشوفتش افلام</p><p>انا. قد ايه</p><p>ماما. من زمان قوي اول ما طلع الفيديو</p><p>انا. ياااااااااااااااه ده كتير قوي</p><p>ماما. ده عمر كنت لسه متجوزه جديد وطلبت من بابا نتفرج علي يومين وجاب فيلم جميل كان قصه عاديه بس فيه مواقف سكس وكنا بنفذها</p><p>انا. عم ياعم ده تيحه طلع جامد قوي</p><p>ماما. اومال ده انا لو فيت الدنيا مالقيش ضفر في صباع رجله</p><p>انا. يعني ما اتفرجتيش خالص قبل الجواز</p><p>ماما. بضحك بس بقي بطلي قله ادب</p><p>انا. ما تقول ياعم ده انا كل مره اكتشف لك مواهب يا دندن يا قمر</p><p>ماما. هي مره وانا في الجامعه مع زمايلي</p><p>انا. زمايلك اه</p><p>ماما. اخرسي يا جزمه زمايلي بنات انا مفيش مخلوق لمسني قبل الجواز غير بابا يا حيوانه</p><p>انا. هو انا اتكلمت انا بس بفضفض معاكي</p><p>ماما. ماشي ياختي</p><p>انا. مش هاتحكي لي اتفرجتي فين وازاي</p><p>ماما. اتفرجنا عند واحده صاحبتنا اهلها كانوا مبسوطين وعندهم فيديو وحياتهم كانت مرفهه</p><p>انا. وبعدين</p><p>ماما. ولا قبلين ولا بعدين جبنا الفيلم وفي يوم الصبح بدري عملنا نفسنا رايحين الجامعه وروحنا بيتها وكنا 5 بنات غيري انا وفتحنا الفيلم وبدأنا نتفرج وهجنا كلنا لانه كان فيلم رومانسي سكسي قوي وكنا طبعا اول مره نشوف حاجه زي كده مادرتش الا وكل واحده فينا مقلعه التانيه وبتلحس فيها وكنا مستمتعين جدا بس ماكررنهاش تاني</p><p>انا. اكيد احساس ممتع</p><p>ماما. طبعا بس برضه مش زي الحاجه الطبيعي</p><p>انا. اه طبعا اكيد</p><p>ماما. طب اخلصي وشوفي هاتعملي ايه</p><p>انا. هادور عادي فيلم يكون عائلي</p><p>ماما. اوك هاقوم اشوف ماما وبابا واخوكي وانتي حصليني</p><p>انا. تمام</p><p>وخرجت ماما عليهم وقعدت معاهم ماما قاعده علي الكنبه تانيه رجل تحتها وسانده التانيه علي ضهر الكنبه واحمد نايم علي علي فخدها وكذلك جدو وتيته بس العكس جدو قاعد بنفس الحركه اللي عاملاها ماما وتيته دماغها علي رجله وبيتفرجوا علي التليفزيون وانا جيت بعد ملقيت الفيلم اللي قريب من اللي اتكلمنا فيه انا وماما عباره عن ام وولادها بنت وولد و معاها اتنين كبار في السن كأنهم ابوها وامها او ما شابه ذلك مش هايفرق مين المهم قولتلهم معايا فيلم حلو نتفرج سوا وحطيت الفلاشه في الشاشه وبدأ الفيلم اللي كان مش طويل قوي حوالي 40 دقيقه وبدأنا نتفرج وانا نايمه علي الارض امام الشاشه وقريب منها قوي المهم الفيلم عن مجموعه قاعدين يتعشوا بيتكلموا وعين الست الكبيره علي الولد وعين الراجل علي ام الولد وبيلعبوا في رجل بعض من تحت الترابيزة والبنت بتتفرج عليهم وسحبوا بعضهم علي غرفه والراجل ايده علي طيز الام والولد ايده علي طيز الست الكبيره وفي لحظه بقوا ملط علي السرير البنت وامها والست الكبيره والراجل والولد وبيلحسوا ويمصوا لبعض وانا هجت وقفشت علي شفايفي ومسكت بزازي من علي الترنج وببص علي جدو وتيته لقيته بيبوسها وايد علي بزازها وايد علي كسها بيدعك فيه من علي الهدوم وتيته بتزوم وتتأوه وصوتها بيعلي ولفيت لماما واحمد لقيتهم سرحانين في بوسه بوقهم جوه بوق بعض بطريقه غريبه وايد ماما جوه بنطلون احمد بتلعب في زبره وبضانه وهو سايح مش هنا مابقتش عارفه اعمل ايه اخش مع ماما واحمد اخويا والا اخش مع جدو وتيته بس كل اللي عملته فكرت سوسته السويتشرت وقلعت الاسترتش وبقيت او واحده فيهم ملط والفيلم شغال زي الفل كان الشاب والراجل بينيكوا الست الكبيره والام وبنتها بيلحسوا لبعض بس هما مش مع الفيلم اصلا ولا هما هنا قولت اسيب ماما تتمتع مع احمد واروح لجدو وتيته وبالفعل كنت ماشيه علي ركبي لغايه عندهم وانا ملط وقربت لجدو اللي كان بيقفش في بزاز تيته ويدعك كسها مسكت زبره من علي الهدوم بدعك فيه ووقف زي الحديد ومش عارفه اخرجه من البنطلون لقيت جدو بصلي وقالي لفي وفلقسي يا سمسمه بالفعل اتعدلت وفلقست وبقت طيزي في وش جدو وتيته اللي بقي يلحس طيزي وكسي وانا مستسلمه مش عارفه اتحرك ولا اعمل حاجه وتيته كمان بتلحس كسي وتلعب في زنبوري اللي وقف وورم وهاج جدا وايدها بتقفش في بزازي وتحسس وتقرص علي الحلمه اللي برضه وقفت لأول مرة بحس اني هاجه كده عيني راحت لماما اللي لقيتها مطلعه بزازها بره السنتيان والترنج لاحمد بيرضع فيهم ويبدل بينهم وبقيت اطلع لساني كأني بلحس بزازها مع احمد اخويا وهايجه عليها وعايزه اروح لها بس مش عايزه لسان جدو وتيته يفارقوا كسي وطيزي وتحسيس تيته علي بزازي كأنها بتتفنن في تهيجي وتطلع اللي جوايا وانا مش حاسه بحاجه غير اني مستمتعه واتعدلت وقومت جدو وتيته ماما اخدت بالها وقالت رايحين فين قولتلها علي اوضتي قالت لأ خليكم في اوضتي وانا جايه وراكم قولتلها حاضر وروحنا اوضه ماما وشغلنا التكييف وجدو وتيته ناموا علي السرير وانا واقفه قدامهم ملط بصيت لجدو وتيته مش هاتقلعوا تيته بصت وقالت لما ماما تيجي قولتلها عادي ماهي هاتيجي بس تقعد مع حماده شويه وفعلا جدو سمع كلامي وقلع الترنج وبقي ملط ونايم علي ظهره وبيلعب في زبره اللي بدأ يقف تاني وانا جيت جنبه وبيبص لتيته كأنه بيقولها اقلعي وفعلا</p><p>تيته بتقلع الترنج وجدو يتفرج ويلعب في زبره ونزلت البنطلون بالعافيه وبقت بالبرا والاندر ولسه هاتقلع جدو قالها خليكي كده تيته ضحكت وقالت مالك يا راجل قالها عايزه كده قولتلها وماله يا تيته جدو هايج عليكي كده تيته ردت لا يا عين امك ده هايج علي لبس امك بصيت لجدو لقيته بيلعب في زبره ويقولي هاتي بزازك ارضعهم قولتله من عيوني وتيته واقفه تتفرج علينا وهو ماسك بزازي زي العيل الصغير مابيرضع من بز امه وتيته هايجه بتقفش في بزازها وايدها على كسها جدو بصلي وقالي سمسمه ممكن طلب قولتله من عيوني اطلب قالي عايزك تلبسي زي تيته قولتله حاصر وخارجه لاوضتي قالي رايحه لفين قولتله هاجيب من اوضتي قالي ماينفعش من عند ماما قولتله لأ هايبقوا كبار عليا هالبس لك حاجه تعجبك وروحت اوضتي جبت برا واندر بكيني ماسكين عليا وهايعجبوا جدو اكيد ولبستهم وقولت اشوف ماما وحماده وصلوا لأيه لقيت ماما علي ركبتها علي الارض واحمد علي الكنبه ومطلعه زبره ترضع فيه بصت لي ولقتني لابسه كده قالت لي لابسه كده ليه قولتلها جدو عايز كده ومخلي تيته برضه كده وبيتفرج علينا مش هاتيجي بقي قالت لأحمد ايه رأيك نخش لهم قالها انا عايزك انتي ( احمد عايز ينيك ماما بس) قالتله تعالي بس هاتتبسط قالها ماشي يالا ودخلنا الاوضه لقينا جدو نايم علي ضهره وتيته مفلقسه بتمص زبره وتلعب في طيزه وطيزها لينا ماما لسه لابسه هدومها واحمد برضه بهدومه طلعت وحسست علي طيز تيته وبوستها وبصتلي ولقتني لابسه البكيني وخلت جدو يبصلي اللي انبهر وقالي قمر يا سمسمه طبعا احمد مزهول من االي بيحصل ولسه هاينبهر اكتر جدو بص لماما وقالها اقلعي يا دينا قالت له حاضر من عيني وعمل معاها زيي انا وتيته برضه عايزها بالبرا والاندر وبقت ماما زينا انا وتيته وبصت لأحمد فهم انه يقلع وفعلا قلع وبقي ملط ونيمته جنب جدو وبترضع في زبره وبضانه وهو سايح مش هنا بس عينه مع تيته قربت انا من جدو واديته بزازي يحسس عليها واقوله ايه رأيك يقول عسل وسكر يا سمسمه غمزت له وقولتله في ودنه بمياصه وهيجان عايزه احمد ينيك تيته هز دماغه بنعم وكده جدو خلاص وافق تيته تتناك قدامه بس مش ناسيه شرطه ان جدو عايز ينيك طيزي بصيت لدينا وفهمت خدت ايد تيته وحطتها علي زبر احمد وتيته فعلا بدأت تتعدل وتمص زبر احمد وتلعب في بضانه وهيجانه علي اخرها هاتتناك وجوزها جنبها ومش بعيد تتناك من اتنين مع بعض بصيت لجدو اللي بيلعب في زبره ويقولي مصي زبري يا سمسمه بالفعل اتعدلت ومسكت زبره ارضع فيه والعب في بضانه وطيزه وبدأت ادخل صباعي في طيزه وابعبصه وجدو هايج وعرقان ودينا بتتفرج وتحسس علي طيز تيته وتشيل الاندر علي جنب وتبعبصها شاورت لجدو عشان ينيك طيزي اتعدل وانا فلقست قدامه اجنبي احمد نايم علي ضهره وتيته بتمص زبره وبضحك لأحمد واغمزله واشاور له يعني اصبر ضحكنا وجدو جاب الاندر علي جنب وبيدخل زبره بالراحه في طيزي لحد ما دخل كله وبدأ جدو ينيك طيزي بالراحه وانا هايجه وبزوم واتأوه احساس اني اول مره اتناك وماما بتتفرج علينا وعدلت تيته وقلعتها الاندر والبرا وبقت تيته ملط وقعدتها علي زبر احمد مره واحده تيته صوتت وبصت لجدو بصه بنت متناكه وكأنها بتقوله شايفني وانا بتناك وجدو يبصلها ويرزع في طيزي وانا اقوله بالراحه يا عرص( طلعت مني كده بس حسيته هاج اكتر) ويرزع في طيزي اللي بدأت تتحول من متعه لوجع وألم ماما جت وراه وبعبصته شد عليا اكتر وانا بصرخ تحته وطيزي واجعاني بجد ومش قادره وماما تبعبصه وهو يزيد فيا اكتر نمت علي بطني وزبره فلت من طيزي واتعدلت ببصله لقيته هايج قوي ولسه دينا بتبعبصه وتدخل صباعها في طيزه وهو راح في دنيا تانيه انسحبت من تحته وهو فلقس لماما عشان تعرف تلعب في طيزه وتيته بتتنطط علي زبر احمد وتخليه يرضع بزازها وتكتم نفسه ببزازها واحمد بيرزع جامد في كسها بس شغال بمزاج مالوش صوت انا روحت جبت الزبر الصناعي لبسته عشان انيك جدو بيه وجيت وراه وقولتله نكتني يا جدو قالي اه يا روحي قولتله مش عايز تتناك بقي قالي نفسي ماما فتحت لي طيزه بالراحه وقولتله هادخل زبري في طيزك اهو يقولي دخلي طيزي مستنياكي ودخلت زبري في طيزه وبدأت انيكه وانا ماسكاه من وسطه واضرب علي طيزه البيضه لحد مابقت حمرا من كتر الضرب هو فعلا طيزه ماتفرفش عن طيز تيته كتير كل ده واحمد شغال مع تيته ومكيفها علي الاخر وماما بتبدل علينا معايا انا وجدو شويه ومع احمد وتيته شويه شاورت لجدو اتعدلي يا لبوه علي ظهرك اتعدل علي ضهره وتيته بتبص له وكأنها بتقوله اتفرج نام جدو علي ظهره وانا دخلت الزبر فيه وبنيكه والعب في زبره وبضانه وهو مش مستحمل كانت دينا هاجت علي اخرها وقلعت البرا والاندر وبقت ملط وطلعت فوق جدو ودخلت زبره في كسها وبتتنطط عليه وانا بنيكه وهو بيرضع بزازها وزبره راشق في كسها وهي هايجه علي اخرها قولت اطلع الزبر من طيز جدو وادخله في طيز ماما اللي بقت بتتناك من زبر جدو في كسها ومن الزبر الصناعي في طيزها وانا وجدو بنرزع فيها واحمد وتيته غيروا الوضع وبقت تيته مفلقسه واحمد بينيكها دوجي وبقيت انا واحمد علي ركبنا وبينك وماما وتيته مفلقسين بإستثناء اللي زبر جدو في كسها شاورت لأحمد يجي ينيك ماما شاور بنعم وطلع زبره من كس تيته وجه ورا ماما ودخل زبره في طيزها وبقي جدو واحمد بينيكوا ماما اللي بقت عرقانه وبتنزل ميه من كل حته كانت استوت وتيته كمان بتفرفر شاورت لأحمد كفايه وتوقف احمد وساب ماما وانا سبت تيته وماما قامت من علي جدو مش قادره قولتلها بدلوا جدو بص ازاي نيمت تيته علي ظهرها وخليت احمد ينيكها وقررت اخلي جدو خول بجد ومش هايهمني حد مهما كان وقولت لجدو مص زبر احمد ماما وتيته وجدو واحمد بصوا مستغربين بقول ايه قولتلهم انا عايزه جدو مبسوط مش كده يا جدو قالي كده يا روح جدو بس امص زبر احمد ليه قولتله هاقولك بس مص وفعلا جدو بيمص زبر احمد ويرضعه ولا كأنه شرموطه وانا بلعب في طيزه وزبره وقولتله دخل زبر احمد في تيته وفعلا بينفذ طلباتي زي ما بقولها وبقي احمد بينيك تيته وانا برضه زبر جدو اللي بقي علي اخره من منظر زبر احمد في حي تيته وماما هايجه علي اخرها قربت منها ارضع بزازها والعب في كسها وهي خلاص بتموت وخليت جدو ينيك تيته في طيزها واحمد بينيك في كسها وبقي كده زي ما كنا عايزين تيته تتناك من اتنين مع بعض وماما هايجه علي اخرها عايزه تتناك بجد خلتهم اتعدلوا ونيمت جدو علي ظهره وتيته ركبت هلي زبره وانا بنيكها في طيزها وخليت احمد لماما لوحدها اللي نامت علي ظهرها واخدت احمد في حضنها وزبره دخل كله في كسها ودخلوا في وصله نيك متواصله وجدو وانا بننيك في تيته وجدو خلاص قرب ينزل لبنه وبقي يتحرك اكتر وتيته قافشه فيه قوي وكذلك ماما و احمد اخويا لحد ما اتهدوا كلهم من النيك كان جدو نزل لبنه في كس تيته اللي سايل من كسها علي زبر وبضان جدو وكان احمد جاب لبنه كله علي بطن ماما لانه مايقدرش ينزل في كسها زي ما احنا عارفين</p><p>لو عايزين نعرف ايه اللي هايتم بعد كده نشوف الجزء الجديد</p><p></p><p></p><p>الجزء السابع</p><p></p><p>وقفنا في الجزء اللي فات علي احلي نيكه جماعيه واللي كله اتناك فيها ماعدا احمد اخويا</p><p>المنظر بقي كلنا مفرفرين ومريحين ماما وجدو نايمين علي ظهرهم وتيته نزلت من علي جدو ونامت علي صدره واحمد نزل من علي ماما وقعد علي الكرسي امام السرير وانا قعدت علي الكرسي التاني قصاد احمد ولسه لابسه الزبر الصناعي وبدعك فيه كأني راحل بضرب عشره علي منظرهم واوقات بكده الليله خلصت بس اظاهر كان لسه في الليله كتير هانشوفه بعدين ونكمل مع بعض جزئنا الجديد</p><p>فون ماما رن خالتو نبيله بتتصل</p><p>ماما. (طبعا مش قادره ترد من التعب ) الو ايوه يا بلبله</p><p>نبيله. ايوه يا دندن بتصل علي بابا وماما مش بردوا</p><p>ماما. التليفونات بره هما موجودين يا حبيبتي</p><p>نبيله. أصلهم اتأخروا قولت اطمن ومنال جت وقالتلي بايتين قولت اطمن</p><p>ماما. ماتخافيش يا بلبله كلنا تمام</p><p>نبيله. مش خايفه بطمن بس</p><p>ماما. اطمني يا قلبي وخلوا بالكم من بعض</p><p>بلبله. حبيبتي كلنا بخير ماتشغليش بالك</p><p>ماما. ماشي يا قلبي سلام مؤقت</p><p>نبيله. سلام</p><p>ماما قفلت الخط واتصلت علي خالو محمود</p><p>ماما. الو ايوه يا مودي</p><p>محمود. ايوه يا دندن عامل ايه</p><p>ماما. كويسه بخير ( بس صوتها باين تعبان)</p><p>محمود. مالك يا دندن</p><p>ماما. مفيش حاجه بس تعبانه شويه</p><p>محمود. بقلق بجد فيه ايه ابوكي وامك كويسين والعيال</p><p>ماما. كلنا كويسين</p><p>محمود. اومال مالك يا دندن فيكي حاجه</p><p>ماما. بضحك ومياصه مفيش يا واد تعبانه شويه</p><p>محمود. ااااااااااه تعبانه</p><p>ماما. كويس انك فهمت</p><p>محمود. خلاص يا بت فهمت هو انا حمار</p><p>ماما. لا عاش ولا كان يا روحي اللي يقول عليك كده</p><p>محمود. حبيبه قلب اخوها المهم اتصلتي ليه فيه حاجه</p><p>ماما. لا بطمن روحت والا لسه</p><p>محمود. خلاص جنب البيت وصيت علي اكل هاعدي اجيبه وهاعدي علي الصيدليه زي ماقولتي بس فيه حاجه معينه اجيبها</p><p>ماما. قالتله علي الاسم وقالت له لو مستورد يكون احسن تاخد واحده</p><p>محمود. هاشوف ولو مفيش</p><p>ماما. هات المحلي بس خد حبايتين</p><p>محمود. اتنين ليه هو انا هاهد البيت</p><p>ماما. بمياصه ودلع ده هد البيت اسهل ههههههههههههههههههه</p><p>محمود. ماشي</p><p>ماما. وحدها قبل ما تطلع عشان عايزه نص ساعه علي الاقل وضحكت</p><p>محمود. بتضحكي علي ايه يا بت</p><p>ماما. مفيش</p><p>محمود. وغلاوه امك بتضحكي ليه</p><p>ماما. يا واد بضحك عليك ولا كأنك عارف حاجه</p><p>محمود. انا فعلا اول مره اجرب حاجه زي كده</p><p>ماما. وماتتعودش هي المره ديه عشان الهايجه اللي عندك</p><p>محمود. ضحك علي رأيك</p><p>ماما. ولو مش بيقف كويس هات حاجه تشده وتوقفه ههههههههههههههههه</p><p>محمود. بس يابت ده بيقف حديد</p><p>ماما. منال تكسر الفولاذ مش الحديد</p><p>محمود. هاشوف فيه حاجه معينه والا اي حاجه</p><p>ماما. هات (وقالت اسمه وبرضه مستورد)</p><p>محمود. وانا هاكفي فلوس للحوارات ديه</p><p>ماما. معاك فلوس يا واد</p><p>محمود. مستوره يابت بهزر</p><p>ماما. واد يا مودي معاك فلوس مش بهزر</p><p>محمود. مش عارف اقولك ايه</p><p>ماما. هاتتكسف من اختك عدي خد فلوس</p><p>محمود. يابت معايا</p><p>ماما. يابني عدي بس وهاديك حاجه هاتحتاجوها وضحكت</p><p>محمود. ماشي هاجيب البرشام واعدي عليكي</p><p>ماما. مستنياك</p><p>محمود. مش هاطلع</p><p>ماما. ماتطلعش هاسيبلك الحاجه مع البواب</p><p>محمود. ماشي 10 دقايق واكون تحت</p><p>ماما. تمام وانا هاكلم البواب يطلع ياخد الفلوس والحاجه وخدها منه</p><p>محمود. تمام</p><p>ماما. المهم تجيب لك علبه من كل نوع هاينفعوا برضه ههههههههههههههههه</p><p>محمود. ضحك وقالها خلاص تمام عايزه حاجه</p><p>ماما. لا يا روحي خلي بالك من اخواتك</p><p>محمود. عيني انتي هاتوصيني علي ايه</p><p>ماما. ماشي ياعم سلام يالا بقي</p><p>محمود. سلام يا قلبي</p><p>ماما قفلت الخط واتصلت بالبواب يطلع ياخد الحاجه اللي هي طلعت عباره عن فلوس طبعا والحاجه الاهم الزبر الصناعي وماما بصتلي وقالت اقلعي عشان هابعته لخالتك</p><p>المهم حطت الفلوس والزبر في شنطه واديتهم للبواب وقالتله محمود. هايعدي ياخدهم وقالها تمام</p><p>مفيش شويه</p><p>محمود. تمام يا قلبي الامانه وصلت</p><p>ماما. ماشي يا روحي</p><p>محمود. بس كده كتير يا دينا (2000 جنيه)</p><p>ماما. ولا كتير ولا حاجه اتبسط وابسط اخواتك ده البرشام لوحده بمبلغ هههههههههههههههههه</p><p>محمود. يخليكي ليا ولا يحرمنا من سؤالك علينا يا اغلي الناس</p><p>ماما. هو انا ليا غيركم وسعادتكم سلم لي على اخواتك</p><p>محمود. من عيني يوصل طبعا</p><p>ماما. وبوسهم لي من هنا ومن هنا وضحكت</p><p>محمود. هابوسهم من هنا ومن هنا حاجه تانيه</p><p>ماما. لأ الحاجه التانيه ديه بقي ماليش فيها</p><p>محمود. بيضحك فقريه يا دندن بس ايه البتاع ده</p><p>ماما. هاتحتاجه بس اصبر ومنال عارفه هو بتاعها اصلا</p><p>محمود. تمام يالا بقي هاروح اجيب الاكل واطلع</p><p>ماما. جبت البرشام</p><p>محمود. اه علبه من كل نوع والمستورد زي ما قولتي بس غالين فعلا</p><p>ماما. مايغلاش عليكم حاجه</p><p>محمود. حبيبتي تسلمي لي ويسلم قلبك</p><p>ماما. سلام يا روحي</p><p>محمود. سلام يا دندن</p><p>خرجنا كلنا من اوضه ماما ملط زي ما احنا علي الريسيبشن لماما اللي برضه ملط وقاعده ماسكه الفون وسرحانه قعدت جنبها ورأسي على كتفها واحمد علي الارض ورأسه علي فخدها والكنبه التانيه تيته وجدو قعدوا وبقي الكلام مفتوح علي اخره جدو ولع سيجاره وقالي سمسمه ممكن حاجه دافيه لجدو قولت من عيني يا احلي جدو بس هاجيب لك عصير الاول ممكن قالي ماشي كلامك وسألت ماما وتيته يشربوا حاجه ماما قالت قهوه وتيته ينسون وطبعا من نفسي جبت لأحمد العصير اللي بيحبه</p><p>عملت المشاريب ورجعت لهم وكل واحد اخد مشروبه وجدو ضرب العصير الاول وولع سيجاره تاني وماما قالت له هات سيجاره اولعها مع القهوه ولعلها سيجاره وادهالها وبقت دينا تضرب القهوه مع السيجاره وهي ملط وبزازها مدلدلين علي بطنها وحلمتها واقفه حكايه</p><p>معلش هاطول عليكم شويه لان هنا هاينقسم الحوار لجزئين مختلفين</p><p>اولاً: الموقف في بيت جدو والنيك اللي تم بين خالي محمود وخالاتي منال ونبيله</p><p>ثانياً: الحوار الجماعي اللي دار بينا في بيتنا انا، ماما، جدو، تيته، احمد واللي انتهي بنيكه مفاجأه من العيار التقيل</p><p>هابدأ بالجزء الأول بيت جدو حيث خالو محمود وخالتو نبيله وخالتو منال</p><p>طبعا منال سبقت وراحت علي بيت جدو ورنت الجرس وفتحت ودخلت لقت نبيله في الحمام بتاخد دش بتجهز نفسها( تنتف كسها وباطها والذي منه) لنيكه مش هاتيجي فرصتها كتير لأن جدو وتيته بايتين عندنا ماتعرفش اللي فيها المهم منال دخلت وراحت لها الحمام اللي كانت نبيله طبعا سايباه مفتوح لانها عارفه محدش هايجي الا خالو محمود نبيله تفاجأت بوجود منال في وشها وهي بتعمل سويت لشعر جسمها اتخضت ودارت جسمها نبيله بتتكسف نسبيا من اي حد منال ضحكت وقالت لها فيه ايه يابت ماتقفلي الباب مش ممكن اخوكي يدخل فجأه نبيله مش عارفه ترد ومنال عايزه تجرها وتجرأها شويه وقالت لها تعالي اعملك انا ونبيله مزهوله مش بتصد ولا بترد منال في لحظه كانت راميه الطرحه والعبايه علي الارض وبقت بالبرا والاندر وشعرتها باينه من الاندر لانها مش بتحلقها كتير وقربت من نبيله ودخلت لها البانيو وحسست علي جسمها واخدت منها السويت وبدأت تكمل اللي ناقص في جسم نبيله كانت خلاص فاضل لها كسها وفخادها وفالت لها اقعدي علي طرف البانيو ونبيله لا تحرك ساكننا وقعدت وفتحت رجلها لمنال اللي بدأت تنظف كس نبيله والمنطقه اللي حواليه ونبيله تبصلها ومش عارف ترد</p><p>منال. مالك يا بلبله فيه اي</p><p>نبيله.مفيش مستغربه ومتفاجأه</p><p>منال. انا اختك يا هبله</p><p>نبيله. عارفه بس اول مره ست تلمس جسمي غير ماما</p><p>منال. وانا اختك الكبيره زي ماما</p><p>نبيله. طبعا واكتر من ماما كمان وتقفل رجلها وتشد اعصابها</p><p>منال. يابت فكي شويه متنشنه ليه</p><p>نبيله. مفيش حاجه</p><p>منال. عليا انا برضه طب بتعملي كسك لمين</p><p>نبيله. متلجلجه ومش عارف ترد</p><p>منال. اتكلمي يا بلبله احنا اخوات وسرنا واحد وغطا علي بعض والا اقولك انا</p><p>نبيله. تقولي ايه ومخضوضه</p><p>منال. اخوكي مودي</p><p>نبيله. مودي ماله</p><p>منال. ماله ايه انتي مش بتنظفي كسك عشانه</p><p>نبيله. انتي بتقولي ايه</p><p>منال. يابت انا عارف</p><p>نبيله. عارفه عارفه ايه</p><p>منال. عارفه كل حاجه وعارفه اللي بينكم مودي مش بيخبي عليا حاجه انا سره وسرك كمان</p><p>نبيله. يا نهار اسود هاتفضح</p><p>منال. اتوكسي هاتتفضحي ايه</p><p>نبيله. بتعيط ودموعها علي خدها غصب عني ماكنتش في وعي وقتها</p><p>منال. حبيبتي انا عارفه وكل ست وليها احتياجاتها</p><p>نبيله. بس الموضوع جه كده علي غفله وكنا مش في وعينا والشيطان شاطر</p><p>منال. عارفه يا قلبي ومن اول يوم كمان</p><p>نبيله. وامك وابوكي ودينا عرفوا</p><p>منال. اه عارفين وساكتين</p><p>نبيله. وابوكي سكت</p><p>منال. ابوكي لسه ماعرفش بس هايعرف</p><p>نبيله. لسه هايعرف</p><p>منال. اه احنا بنوصله الموضوع تدريجي</p><p>نبيله. انتوا مين</p><p>منال. امك ودينا وانا</p><p>نبيله. انا مش فاهمه حاجه زي الأطرش في الزفه</p><p>منال. هافهمك كل حاجه بس يالا قومي وفلقسي عشان اجيب الشعر اللي ورا</p><p>نبيله. فكت نسبيا وقامت وفلقست</p><p>منال. افتحي طيزك بإيدك</p><p>نبيله. بطلي الألفاظ ديه (بتتكسف)</p><p>منال. بطلي كسوف يابت وها افطمك علي كل حاجه</p><p>نبيله. فتحت طيزها وهي مفلقسه ومنال بتعملها السويت وخلتها فله وشمعه منوره وقالت لها قومي خدي دش وخرجت منال وسابت نبيله واتصلت علي محمود</p><p>منال. الو ايوه يا مودي انت فين</p><p>محمود. خلاص قربت ربعايه بالكتير بجيب الاكل وطالع</p><p>منال. اكل ايه ما انا كنت هاعمل اي حاجه خفيفه</p><p>محمود. دينا يا ستي قالت هات أكل لإخواتك ودفعت تمنه كمان</p><p>منال. كمان وانت شوفتها فين</p><p>محمود. ماشوفتهاش عديت عليها لقيتها سايبه الفلوس مع البواب</p><p>منال. تمام ماتتأخرش</p><p>محمود. مسافه السكه</p><p>وقفلت الخط كانت نبيله خلصت ولبست جلابيه بيتي وتحتها البرا والاندر ومسرحه شعرها وكانت قشطه</p><p>وقالت لمنال قومي خدي دش وفوقي</p><p>منال قامت تاخد دش وقالت لنبيله هاتي غيار من عند ماما مش هالبس نفس الغيار تاني عشان هاشطفه واروح بيه بكره</p><p>نبيله راحت جابت لها غيار جلابيه واندر وبرا من عند تيته ودخلت عليها الحمام و شافت منظر كسها اللي فيه شعر كتير وقالت لها ماتشيلي الشعر ده</p><p>منال ردت لا عايزاه كده وهافهمك نبيله تايهه ومش فاهمه حاجه</p><p>وخلصت منال الدش بتاعها ولبست البرا والاندر والجلابيه بتوع تيته وخرجت سرحت شعرها وعملوا اتنين قهوه وقعدوا يرغوا لحد ما يوصل خالو محمود ومنال ولعت سيجاره مع القهوه وطبعا ده عادي بينهم بس الجديد نبيله قالت لها هاتي سيجاره واستغربت منال شويه وقالت لها من امتي قالت لها من فتره بس عشان الزهق والملل ردت منال وماله خدي يا قلبي ولعي</p><p>نبيله. قولي لي بقي فيه ايه وعرفتي ازاي</p><p>منال. حكت القصه كلها من الألف إلي الياء ( اللي قاري القصه هايعرفها مش محتاج اعيدها)</p><p>نبيله. يعني كل ده وانا في العسل</p><p>منال. ومش اي عسل ده عسل مودي</p><p>نبيله. مستغربه انا حاسه اني بحلم</p><p>منال. ولا حلم ولا حاجه مش انتي مبسوطه مع مودي</p><p>نبيله. طبعا مبسوطه بلا جواز بلاهم</p><p>منال. طالما مبسوطه خلاص يا قلبي</p><p>نبيله. ودينا بتعمل ايه عشان تضبط اللي انتوا عايزينه</p><p>منال. دينا خلاص خلصت تقريبا كل حاجه وعلي فكره هي اللي دافعه تمن العشا النهارده عشان تبسطنا وهي اللي اخلت لنا الجو وخلت بابا وماما يباتوا عندها هشان نكون براحتنا</p><p>نبيله. دينا ديه بت طول عمرها ذوق واحسن واحده فينا بصراحه وهي سر امك وابوكي بس ازاي خلصت كل حاجه</p><p>منال. خلصت هيأت امك تتناك من مودي وهيأت ابوكي انه ينيكك</p><p>نبيله. بس بابا ازاي يفكر فيا</p><p>منال. هو مافكرش بس كان عشان دينا تهيجه وتخلي ماما تتناك من حد تاني هيجته عن طريقك وأنه ممكن ينيكك ومحمود بينيك ماما</p><p>نبيله. مستغربه وسحبت سيجاره تانيه وايدها بترتعش مش عارف اقول ايه</p><p>منال. ماتقوليش لو مش عايزه تتناكي من بابا بلاش</p><p>نبيله. عمري مافكرت في كده</p><p>منال. ولا احنا بس من كده عموما ابوكي ماعندوش مشكله انك تتناك قدامه او حد كمان ينيكها معاه</p><p>نبيله. متوقعه انها تتناك اه انما قدامه او حد معاه ديه غريبه</p><p>منال. لا خلاص وحصل</p><p>نبيله. حصل ازاي مش فاهمه يعني امك اتناكت من حد تاني</p><p>منال. اه وقدام بابا واتناكت منه ومعاه حد تاني</p><p>نبيله. ازاي مش فاهمه</p><p>منال. ازاي ايه واحد في كسها وواحد في طيزها</p><p>نبيله. يابت فاهمه هو انا غبيه قصدي مين</p><p>منال. احمد ابن اختك</p><p>نبيله. يا نهار ابيض ودينا وافقت انه ينيكها</p><p>منال. اه عادي طالما ابوكي مبسوط وامك مبسوطه خلاص</p><p>نبيله. وحصل امتي</p><p>منال. من ساعتين تلاته كده</p><p>نبيله. يعني النهارده</p><p>منال. ايوه</p><p>نبيله. عشان كده ابوكي وامك بايتين هناك يعني لسه مكملين</p><p>منال. اه ياختي لسه مكملين</p><p>نبيله. وعشان كده انتي جيتي</p><p>منال. اومال انا هنا ليه عشان اتكلم معاكي واشوف رأيك</p><p>نبيله. رأيي في ايه</p><p>منال. في الحوار كله من اوله لأخره</p><p>نبيله. وتفتكري بعد كل اللي قولتيه هارد إيه</p><p>منال. اه او لأ</p><p>نبيله. او او لأ علي ايه</p><p>منال. يادي الغبي عايزه تتناكي من ابوكي والا لأ</p><p>نبيله. يابت ابوكي كبير وانا محتاجه حد يكيفني (نبيله فكن علي الاخر وفتحت علي الرابع في طريقه الحوار)</p><p>منال. جربي وانتي تعرفي</p><p>نبيله. انتي جربتي</p><p>منال. لأ بس دينا جربت وبتقول امك وابوكي رجعوا لاقصي ايام الشباب</p><p>نبيله. يعني دينا جربت ابوكي</p><p>منال. اه طبعا وكتير اومال وصلت للي احنا بتكلم فيه ازاي وسمسمه كمان</p><p>نبيله. سمسمه ازاي</p><p>منال. عادي زي نور</p><p>نبيله. وبابا ناك سمسمه</p><p>منال. اه طبعا وبقي خاتم في صباع سمسمه يعمل اللي هي عايزاه</p><p>نبيله. حرقت السيجاره التالته وبدأت تهدي</p><p>منال. مالك فيه ايه</p><p>نبيله. مفيش بس مخي هايشت مني</p><p>منال. ماتفكريش كتير وخلينا في ليلتنا</p><p>نبيله. ليله ايه ماهي باظت</p><p>منال. باظت ........ باظت ليه</p><p>نبيله. هاتخدي محمود وتعيشي وانا مع نفسي</p><p>منال. اخص عليكي هو انا جايه عشان ابوظ ليلتك (واتقمصت)</p><p>نبيله. مش قصدي بس انتي جايه عشان محمود وتكوني براحتك وابوكي وامك مش هنا</p><p>منال. انا لو عايزه هايجي بيتي وابقي براحتي</p><p>نبيله بس برضه العيال</p><p>منال. مالهم العيال هي أول مره يعني</p><p>نبيله. يعني لما محمود بيروحلك عيالك عارفين</p><p>منال. طبعا عارفين وبدخل اوضتي وابقي علي راحتي وراحه راحتي كمان واوقات بخلي محمود ينيك نور قدامي</p><p>نبيله. يا نهار اسود كمان</p><p>منال. ماتسوديش النهار بنتي واخويا وبريحهم قدامي مش احسن من حد غريب</p><p>نبيله. وحسام ( حسام ابن منال وأصغر من نور هايظهر في القصه في وقته)</p><p>منال. ماله حسام ابني وحبيبي وبريحه كمان</p><p>نبيله. بتريحيه ازاي وهو بيبقي عارف انك ومحمود في الاوضه بتعملوا اسعايه</p><p>منال. طبعا عارفين وبدخل اوضتي واسيبهم علي راحتهم</p><p>نبيله. وبيعملوا حاجه قصدي انتي حاسه بينهم حاجه</p><p>منال. حاسه ايه انا عارفه وبسيبهم علي راحتهم واعمل مش واخده بالي</p><p>نبيله. بدأت تهيج تسيبيهم طب ما تخليه يريحك زي ما احمد بيعمل مع دينا</p><p>منال. لأ هو اخره نور وبس مش هاينفع معايا</p><p>نبيله. ههههههههههههههههه ليه مش هاينفع معاكي</p><p>منال. مره دخل زبره في كسي حسيت انه صباع حد بيبعبصني ولا اتمتعت ونطرهم اصلا علي باب كسي مالحقش</p><p>نبيله. هههههههههههههههههه ومع نور</p><p>منال. مع نور بيكون براحته اكتر يلحس كسها تمصله زبره تجيبهم له علي بزازها</p><p>نبيله. ومش بيدخله ليه في طيزها</p><p>منال. عادي اوقات بيدخله واوقات لا نور بتحب تمصله وتجيبهم له وخلاص</p><p>نبيله. علي كده احمد جامد</p><p>منال. هو جامد بعقل زبره شبه زبر محمود اخوكي بالضبط</p><p>نبيله. شوقتيني اشوفه</p><p>منال. هاتشوفيه الجيات اكتر مش دينا قالت لك تعالي باتي عندها</p><p>نبيله. اه قالتلي</p><p>منال. ماهو عشان كده وتمهد لك اللي انا قولته بس خلاص انا مهدت كل حاجه من ناحيتك وهي مهدت من ناحيه بابا وماما واخوكي محمود</p><p>جرس الباب رن والباب اتفتح ودخل خالو محمود عليهم ومعاه شنط العشا والتسالي والذي منه وسلم عليهم وباسهم وقالهم حضروا العشا علي ما اخد دش منال قالتله اجي احميك ضحك وسابها ودخل الحمام اخد دش وخرج كان العشا جاهز واتعشوا سوا وعملوا الشاي وولعوا سجاير هما التلاته خالو محمود لابس ترنج وباين انه علي اللحم وزبره باين انه جاهز ونبيله ومنال قاعدين قدامه كل واحده علي كنبه وفارده رجل وتانيه رجل بس منال مبينه فخادها وكلوتها عكس نبيله اللي بتشد الجلابيه علي رجلها عشان ماتبانش وشكلهم مكسوفين من بعض خصوصا نبيله اللي هاتكون اول مره تتناك من حد و معاها واحده تانيه هي كانت فاكره ان منال جايه تتناك وتاخد منها محمود بس بالعكس منال جايه تتناك معاها</p><p>محمود. دينا بعتت لك حاجه معايا</p><p>منال. حاجه ايه انا ماطلبتش حاجه ومكلماها ماقالتش</p><p>محمود. مش عارف اهي في الشنطه وقام جابها في الكيس زي ما هي وطبعا هو عارف فيها ايه</p><p>منال. هات كده وريني وفتحت لقت الزبر الصناعي ضحكت وقالت ده البت ديه مايفوتهاش حاجه نبيله بتقولها ايه فيه ايه الشنطه</p><p>منال طلعته وورتهولها اتكسفت نبيله قوي منال بصت لها وقالت لها اتكسفتي ليه ده ليا مش ليكي بس تساعديني طبعا نبيله مش عارفه تتكلم ولا ترد وبتبص لمحمود اللي بيلعب في زبره</p><p>نبيله في دماغها أفكار ومش عارفه تجمعها الزبر ده ليا انا انيك بيه منال والا منال جايباه عشان تنيكني بيه والا المصيبه لا تكون عرفت ان مودي خول وبيتناك وده سبب طلاقه اللي محدش يعرفه في الدنيا غيري انا</p><p>قامت نبيله وندهت لمحمود وراح وراها علي اوضتها</p><p>نبيله. هو البتاع ده ليه</p><p>محمود. ماعرفش بس دينا باعتاه لمنال</p><p>نبيله. وانت بتنيك منال حست بحاجه</p><p>محمود. حاجه زي ايه</p><p>نبيله. انك كده يعني</p><p>محمود. ما حصلش انا نكتها كام مره وماعملتش معايا حاجه ولا قربت مني</p><p>نبيله. مش عارف حاسه بحاجه</p><p>محمود. مايمكن جاباه عشان تنيكيها بيه</p><p>نبيله. ويمكن جايباه عشان تنكني هي</p><p>محمود. مش عارف</p><p>نبيله. بس انت متأكد ان ماحدش يعرف انك</p><p>محمود. لأ خالص انتي وطليقتي بس</p><p>نبيله. مش عارفه هانشوف</p><p>محمود. بس بصراحه الزبر الصناعي شكله نار واحسن من الخيار والصباع</p><p>نبيله. ممكن اخليها تسيبه وابقي اجربه معاك لوحدنا</p><p>محمود. مفيش مشكله نبقي نشوف</p><p>نبيله. طب يالا عشان الاروبه ديه ماتخدش بالها</p><p>محمود. يالا ورجعوا تاني لمنال اللي كانت قلعت الجلابيه وبقت بالبرا والاندر وبتحك الزبر في كسها من علي الاندر وتحطه في بوقها ومنظرها مهيجهم جدا وقالت لهم مالكم قالوا مفيش في نفس واحد قالت عارفين الزبر ده كان فين ردوا كان فين قالت مش هاتصدقوا الاتنين بصوا لبعض وبصوت واحد كان فين منال وهي بتلعب بالزبر قالت كان كس امكم وطيزك ابوكم .............. سكوت تام الاتنين مبلمين</p><p>منال. مالكم</p><p>محمود. منال انتي هايجه وبتقولي اي كلام</p><p>منال. صدقوني زي ما بقولكم كده تحبوا تتأكدوا</p><p>نبيله. نتأكد ازاي</p><p>منال. هاسمعكم بودانكم من دينا</p><p>محمود. تسمعينا ايه انتي هايجه يا منال ومش عارفه بتقولي ايه</p><p>منال. طب استني ومسكت الفون واتصلت علي ماما</p><p>دينا. الو ايه يا نوله</p><p>منال. ايوه يا دندن ايه الاخبار عندكم</p><p>دينا. تمام كله نايم وانا قاعده مستنيه اكلم مدحت</p><p>منال. هو متأخر كده</p><p>دينا. اه راجع في الطريق علي البيت وهايكلمني لما يوصل</p><p>منال. بالسلامه يا قلبي</p><p>دنيا. يسلمك يا روحي انتي ايه الاخبار عندكم</p><p>منال. كله تمام اتعشينا وقاعدين نرغي</p><p>دينا. انتوا لسه هاترغوا هههههههههههههههههه يخيبكم</p><p>منال. نبيله راهبه الموقف ومستغربه ومش مصدقه</p><p>دينا. هو انتي لسه ماكلمتيهاش</p><p>منال. كلمتها بس شكلها متاخد</p><p>دينا. متاخد ليه يعني هي أول مره يعني</p><p>منال. علي فكره انا فاتحه الاسبيكر وهما سامعين</p><p>دينا. طب ايه المشكله</p><p>منال. هاسأل سؤال</p><p>دينا. اسألي</p><p>منال. الزبر ده كان فين قبل ما تبعتيه مع محمود</p><p>دينا. كان فين ايه مش فاهمه</p><p>منال. مين اتناك بيه يا دينا</p><p>دينا. كلنا تقريبا ما انتي عارفه بنتناك بيه كلنا</p><p>منال. النهارده يا دينا مين اتناك بيه</p><p>دينا. اه فهمت</p><p>منال. قولي لهم بقي</p><p>دينا. الزبر ده كانت لابساه سمسمه ونامت بيه بابا وماما</p><p>محمود. مقاطعا بابا ازاي</p><p>دينا. عادي بابا بيحب سمسمه تنيكه دلوقتي بيه</p><p>نبيله. دينا انتي بتقولي ايه بابا ازاي</p><p>دينا. طب استني والا اقولك افتحي فيديو كول</p><p>منال. اقفلي وهاكلمك فيديو</p><p>وبدأت مكالمه فيديو</p><p>نبيله. فيه ايه بقي</p><p>دينا. اصبري وأخدت الفون ودخلت علي جدو وتيته اللي نايمين في اوضه ماما ووجهت الكاميرا عليهم صعقوا من المنظر جدو لابس اندر فتله احمر وفي طيزه خياره ونايم بيها وتيته نايمه ملط علي وشها وفاتحه رجلها ولسه فيه لبن طازه سايل من كسها</p><p>نبيله. مش مصدقه ازاي ده</p><p>دينا. عادي ابوكي بيعمل اي حاجه احنا عايزنها</p><p>نبيله. وامك</p><p>دينا. مالها نايمه اهي ولبن احمد لسه نازل علي كسها</p><p>نبيله. هاجت ممكن اشوف احمد يا دندن</p><p>دينا. من عيني وسمسمه كمان واخدت الفون راحت اوضه اسماء واللي كانت نايمه ملط جنب احمد اخوها اللي كان ملط كمان وورتهم لها</p><p>نبيله. متنحه في الفون وبتعض شفايفها قاطعها محمود دينا</p><p>دينا. ايوه يا قلب دينا</p><p>محمود. هو ممكن ترجعي اوضه ماما وبابا تاني</p><p>دينا. من عيني اتعبوني بقي</p><p>محمود. معلش آخر مره</p><p>دينا. لأ يا روحي بهزر ودخلت تاني علي جدو وتيته</p><p>محمود. ممكن تزودي النور شويه بلاش نور الكشاف وقربي الكاميرا منهم</p><p>دينا. من عيني بس نخلص في الليله ديه مدحت قرب يتصل وهاقفل في وشكم</p><p>محمود. علي طول دقيقه بس (قام واخد الفون وقعد علي الكنبه وجنبه نبيله ومنال بتتفرج عليهم)</p><p>دينا. نورت نور الاوضه وبقت ظهر وجدو وتيته شكلهم في غيبوبة وقربت منهم ومحمود هاج علي منظر جدو وهو لابس الاندر بتاع ماما والخياره باينه في طيزه</p><p>دينا. ممكن تعدلي بابا عايز اشوف زبره</p><p>دينا. (مستغربه) قربت وقلبت جدو علي ظهره وبان زبره جوه الاندر الفتله مدملك وشكله حلو قوي محمود هاج وبيلعب في زبره ونبيله جنبه وفهمت ان طيزه بتاكله وعايز يتناك من بابا</p><p>نبيله. خلاص يا دندن سلام دلوقتي</p><p>محمود. مقاطعه دينا آخر طلب واقفلي</p><p>دينا. عارفه وعدلت تيته وفشخت رجلها وكسها بان قشطه ومنظر اللبن هيج محمود اكتر</p><p>دينا. حاجه تاني</p><p>محمود. لو ينفع</p><p>دينا. انت قولت آخر طلب ومن غير ما تطلب وريتك كس ماما</p><p>محمود. عارف بس عشان خاطر اخوكي</p><p>دينا. اطلب يا قلبي</p><p>محمود. هو انتي لابسه ايه ممكن اشوفك انتي</p><p>دينا. انت عايزني البس ايه بس بسرعه</p><p>محمود. عايزك كامله وتقلعي حته حته لحد ما تبقي ملط</p><p>دينا. مش هاينفع حاليا بس هاعمل حاجه تعجبك</p><p>محمود. ايه</p><p>دينا. هاقفل واقوم البس زي ما انت عايز وكل ما اقلع حته هاصور وابعتلك</p><p>محمود. تمام بس تصوري كله</p><p>دينا. كله يا قلب اختك</p><p>محمود. كله</p><p>دينا. كله من اول الترنج لحد الملط وكمان كسي وبزازي وطيزي لوحدهم مبسوط</p><p>محمود. بموت فيكي</p><p>دينا. قلب اختك من جوه بس يعني مش مكفينك الاتنين اللي عندك</p><p>محمود. دول قمرات طبعا بس عايز ابقي شوفتكم كلكم وبالمره ماما</p><p>دينا. حاضر هاصورلك ماما كمان</p><p>محمود. وبابا علي كده</p><p>دينا. وبابا زي ماهو كده اخلص بقي</p><p>محمود. خلاص سلام</p><p>دينا. سلام</p><p>منال قاعده تضحك ومحمود وبلبله متنحين في اللي بيحصل ومش مصدقين ان ابوهم خول وبيتناك مني انا ومفيش دقايق كان تليفون محمود بيرن رسايل علي الواتس دينا خلصت الصور وبعتتها له صوره نفسها كام صوره وصورت جدو وتيته كام صوره محمود فتحهم وتنح فيهم ونبيله قاعده تتفرج معاه وجت لهم منال تتفرج معاهم فعلا شويه صور تهبل زي ما محمود طلب بالضبط ونبيله شاورت لمنال عايزاها ودخلوا اوضه نبيله</p><p>منال. فيه ايه مالك</p><p>نبيله. مش عارف ابدأ ازاي</p><p>منال. فيه ايه قلقتيني</p><p>نبيله. ماتقلقيش بس اللي شوفته خلاني مش مركزه ومصدومه شويه</p><p>منال. قصدك ابوكي وامك</p><p>نبيله. اه ماتوقعتش ان ابوكي كده</p><p>منال. عادي طالما مبسوط ومش بيزعل حد</p><p>نبيله. عايزه اقولك سر بس ما يطلعش منك</p><p>منال. سر ايه</p><p>نبيله. اخوكي محمود</p><p>منال. ماله فيه ايه يا نبيله اخويا ماله</p><p>نبيله. عارف طلق مراته ليه</p><p>منال. عارف ماتفقوش ومفيش نصيب</p><p>نبيله. اكيد طبعا النصيب بس</p><p>منال. بس ايه ماتتكلمي يا بت</p><p>نبيله. محمود اخوكي زي بابا</p><p>منال. ضربت بإيدها علي صدرها زي بابا</p><p>نبيله. اه وهو ده سبب الطلاق واتفاهم هو ومراته علي الطلاق بهدوء</p><p>منال. بس ابوكي مش كده</p><p>نبيله. بس بقي</p><p>منال. وانتي عارفه من امتي</p><p>نبيله. من وقت ما بدأت علاقتنا مع بعض</p><p>منال. ازاي</p><p>نبيله. كنا مع بعض ولقيته بيحب الحس طيزه وادخل صباعي فيها وبيكون مبسوط</p><p>منال. بس ده عادي بين المتجوزين لو حابين كده جزء من المتعه</p><p>نبيله. عادي اه إنما محمود بيحب يلبس لبسي وانا اعامله زي الراجل وهو الست</p><p>منال. وانتي كنتي بتعملي ايه</p><p>نبيله. كنت بهاوده واطاوعه عشان نفسيته ماتتعبش</p><p>منال. بس ازاي انا ما لاحظتش ده</p><p>نبيله. كان بيمسك نفسه معاكي بالعافيه وكان بيجيب بسرعه عشان يخلص</p><p>منال. ازاي ماخدتش بالي</p><p>نبيله. مش مهم المهم دلوقتي هو هاج علي ابوكي اكتر من امك</p><p>منال. وبعدين ديه نصيبه</p><p>نبيله. خليه سر بينا لحد ما نشوف هانعمل ايه</p><p>منال. مرتبكه ماشي اما نشوف</p><p>نبيله. قبل ما نعرف انك جايه كنا موضبين الدنيا وكنت مجهزه له طقم من عندي مش عارفه بقي قدامك هايلبسه والا هايعمل ايه</p><p>منال. اتعاملي عادي وانا هاحاول اسعده علي قد ما اقدر حبيبي ياخويا</p><p>نبيله. هو لما شاف الزبر في الشنطه افتكرني قولتلك ودينا كمان عرفت عشان كده بعتت الزبر وسألني لما دخل الحمام قولتله ابدا ماحدش يعرف ولا فتحت بوقي</p><p>منال. ولا كأنك قولتي وانا هاضبطه علي قد ما اقدر واخليه في احسن أوقاته</p><p>نبيله. تفتكري ممكن يقبل حد تاني غيري</p><p>منال. ماتشغليش بالك انا هاتصرف</p><p>نبيله. طب يالا نقوم مانسيبوش لوحده</p><p>رجعوا علي محمود اللي لاقوه لسه بيتفرج علي الصور اللي ماما بعتتها له وبيلعب في زبره ومنال حضنته من ظهره ومسكت زبره وحطت شفايفها علي بوقه علي طول بدون مايلحق يفكر وساب الفون من ايده واندمج معاها في بوسه جباره وفي نفس الوقت نبيله هاجت وراحت علي زبره وطلعته ترضع فيه واندمجوا كلهم في نغمات الجنس الجماعي ومنال وقفت محمود وقلعته الترنج وبقي ملط قدامهم ومنال قلعت البرا والاندر وبقت هي كمان ملط ونبيله مش عارف تقلع زيهم والا تستني وتشوف الدنيا رايحه لفين وخدت القرار وقلعت هدومها وبقوا التلاته ملط منال ومحمود في بوس وتقفيش ونبيله بترضع زبره وهاج محمود علي اخره ونبيله بترضع زبره وكأنها اول مره تمصله تقريبا وجود منال هيجها اكتر وبقت هيجانه علي اخرها وسحبت محمود من زبره ونيمته علي الارض ونامت فوقه69 وبقي محمود بيلحس كسها وهي بتمص زبره ومنال بتمص بضان محمود وتلحس خرم طيزه وتحسس عليها وهو هاج اكتر قامت منال قالتلهم تعالوا اوضه ماما عشان نبقي براحتنا وقاموا علي اوضه تيته وجدو ومحمود بيبص لمنال وعايز يقول حاجه ومش عارف بس جمع نفسه وقاله هاتي الزبر الصناعي معاكي قالتله من عيني يا قلبي هاعملك اللي انت عايزه انا هنا عشان تكون مبسوط وناموا علي السرير كانت منال علي ظهرها ومحمود فوقها بالعكس وزبره محشور في بوقها وهو بيلحس كسها ونبيله هايجه وبتدعك في كس منال وتلحس مع محمود وبتحط صباعها في طيزها تبعبصها منال بالعافيه قالت لها البسي الزبر ونيكيني في طيزي وفعلا نبيله لبسته وابتدت تدخل الزبر في طيز منال وتنيكها وطبعا دخل بسهوله ومتعوده عليه ومحمود هايج علي اخره ومنال بدأت تلحس خرم طيزه وتدخل صباعها في طيزه وهو راح في دنيا تانيه واللي هي مش شايفاه ان نبيله بتطلع الزبر وتحطه في بوقه ويرضعه وتدخله تاني مابين مش وطيز منال وبوق محمود اللي مستمتع قوي وصباع منال داخل خارج في طيزه بالراحه واتعدلوا يغيروا الوضع محمود عايز يفلقس ومنال تلحس طيزه قالت له حاضر من عيني فلقسي يا بيضه عجبته الكلمه قوي وقاله قولي تاني قالتها تاني وبتلحس خرم طيزه وحاساه مستمتع جدا شاورت لنبيله تحط الزبر في طيزه ونبيله متردده قامت منال قايله لمحمود مودي عايزه انيكك هاج اكتر وقالها نيكيني وفعلا نبيله بتدخل الزبر في طيزه وماسكاه من وسطه وهو مستمتع قوي وبتنيكه محمود بدأ يهيج ويهلوس بكلام عاجب منال قوي نيكوني افشخوني طيزي بتاكلني ونبيله تشد عليه ومنال بتلعب في زبره وبضانه وهو سايح مش هنا نبيله اتجرأت وقالتله مودي تحب تلبس لبس من ماما قالها بدون تردد نفسي شاورت لمنال قامت جابت برا واندر من بتوع تيته وقومته عشان تلبسه وهو زي العيل بيعمل اي حاجه عايزنها ولبسته منال البرا والاندر بتوع تيته وكانوا عليه روعه وهو مبسوط ومنال بتتعامل معاه علي انه ست وهي الراجل وتقفش في بزازه وتلعب في طيزه من علي الاندر وهو بقي سايح زي الشرموطه الهايجه بص لمنال وقالها عايزك تنيكيني وزبره بينقط لبنه قالتله عايزه تتناكي ازاي يا قطه وهو بيهيج قوي منال عرفت طريقه وبقت تتعامل معاه علي انه ست وهو يرد زي ما تحبي ونامت علي ظهرها وقالت له تعالي يا لبوه اركبي علي زبري ومحمود مستسلم وبينقذ وقعد علي زبرها وبتقفش في بزازه وتلعب في زبره ونبيله بتلحس كسها وتدخل ايدها فيه ومنال هايجه علي اخرها ومحمود كمان بيطلع وينزل علي زبرها ومستمتع بيه جدا وقالت له اتعدلي يا شرموطه ونامي علي ظهرك واتعدل ونام ودخلت الزبر في طيزه بالراحه ورافعه رجله علي كتفها وبتقول لنبيله بعبصيني يا بلبله ونبيله شغال وتبدل بينهم كل شويه ومنال حست انها هايجه وعايزه تتناك وقالتله تعالي اتعدل ونيكني عايزه اتناك في كسي ومحمود بيهيج اكتر قلعت الزبر ونامت منال علي ظهرها ومحمود بيدخل زبره في كسها وينيكها البرشام عامل مفعول معاه جامد قوي ونبيله ورا لبست الزبر وبتدخله في طيزه وهو بينيك منال ومستمتع بيه جدا وقالت له اتعدلي ونام علي ظهرك واتعدل ونام ونامت فوقه ودخلت زبره في كسها ونبيله وراها بدخل الزبر في طيزها مره وطيز محمود مره وتبدل بينهم بس برضه عايزه تتناك وتحس الزبر في طيزها وقالت مودي عايزه اتناك منال بصت لها وقالت لها تعالي مكاني خليك يا مودي زي ما انت قلعت نبيله الزبر ولبسها منال وطلعت نبيله علي زبر محمود ودخلته في كسها ومنال وراها بتقوم بنفس دورها بما كانت بتتناك وتبدل الزبر الصناعي بينهم شويه في طيز محمود وشويه في طيز بلبله بس منال متعوده علي كده وبتنيك فيهم بمعلمه ومحمود خلاص علي اخره وبصوت مبحوح قوي منال هانزل يا منال زبري بيوجعني نيكي يا منال هانزل ومنال تشد علي طيزه وترزع فيها وهو بيزوم ويتأوه وخلاص نزل لبنه في كس نبيله شويه ونبيله بتصرخ اللبن نازل في كسها نار وسايل علي زبر محمود وفخادها ونزلت من علي زبره ونامت جنبه ومنال اتهدت ونامت جنبهم وكانوا في احلي متعه</p><p>طبعا عايزين نعرف حصل ايه في بيتنا ده اللي هانعرفه في الجزء الجديد</p><p></p><p></p><p>الجزء الثامن</p><p></p><p>وقفنا في الجزء اللي فات عن النيكه اللي تمت في بيت جدو بين منال ونبيله ومحمود واكتشاف منال ان محمود بيحب يتناك وان ده سبب طلاقه</p><p>وده طبعا هايكون الموقف في بيتنا اثناء ما كان خالاتي وخالي مع بعض في بيت جدو</p><p>ثانياً: الحوار الجماعي اللي دار بينا في بيتنا انا، ماما، جدو، تيته، احمد واللي انتهي بنيكه مفاجأه من العيار التقيل</p><p></p><p>خرجنا كلنا علي الليفنج كلنا ملط بعد النيكه الجماعيه واللي انتهت بنيك احمد لماما وجدو لتيته وكانت كميه لبن عليهم تكفي عشر ستات مش اتنين بس</p><p>جدو نايم علي رجل ماما علي الكنبه وتيته علي رجل احمد وزبره نايم في وشها وانا فارده علي السرير جدو طلع بكلمه غريبه</p><p>جدو. عايز اطلع البلكونه كده</p><p>ماما. كده ازاي</p><p>جدو. كده زي ما انا</p><p>ماما. وفين المشكله</p><p>جدو. مفيش مشكله بس عايز واحده منكم معايا</p><p>ماما. مستغربه واحده مننا ليه</p><p>جدو. قال عادي والا فيه مشكله</p><p>ماما. مفيش مشكله احنا في العاشر ومحدش جارحنا</p><p>جدو. عشان كده عايز اخرج ملط</p><p>ماما. اخرج يا قلبي وانا هاشجعك واخرج معاك</p><p>جدو. بجد يا دينا تخرجي معايا</p><p>ماما. بجد يا قلب دينا يالا</p><p>وقاموا علي البلكونه هما الإتنين وجدو قالي اتنين قهوه بقي من ايد احلي سمسمه</p><p>انا. من عيني يا احلي جدو هاحصلكم بيهم</p><p>وخرج دينا وجدو للبلكونه وهما ملط وقعدوا وطافيين النور برضه عشان حتي لو حد شاف حاجه ماتكنش واضحه</p><p>جبتلهم القهوه وولعوا سيجارتين وبيرغوا مع بعض</p><p>جدو. مبسوطه والا لأ يا دندن</p><p>ماما. طبعا مبسوطه يا قلبي وانت</p><p>جدو. مبسوط قوي حاسس اني صغرت ورجعت شباب تاني</p><p>ماما. ماهو باين عليك ده انت فشختنا هههههههههههههه</p><p>جدو. يعني انتوا سميتوا عليا هههههههههههههههه ده انا طيزي مش قادر اقعد عليها</p><p>ماما. ومين سمعك ده انا حاسه ان فيه نار طالعه مني</p><p>جدو. بس البت سمسمه طلعت اروبه</p><p>ماما. طالعه لأمها</p><p>جدو. وتفوقت عليها كمان</p><p>ماما. يا راجل بطل بكش</p><p>جدو. لا مش بكش بس البت طلعت من جوايا حاجات كتير</p><p>ماما. وانت كنت علي اخرك يا بابا</p><p>جدو. السن برضه يا دينا بيفرق</p><p>ماما. سن ايه يا عم ده انت قايم بينا احنا التلاته زي الفل</p><p>جدو. انتي ناسيه البرشام</p><p>ماما. بس ده عادي عشان السن يا بابا مش جديد يعني هو معمول عشان كده</p><p>جدو. عارف بس مش هاقدر اعيش عليه طول عمري</p><p>ماما. حبيبي ما تقولش كده طول ما انا موجوده</p><p>جدو. ههههههههههههههههه وامك مش هاتستحمل</p><p>ماما. ههههههههههههههههه امي تستحمل ماتخافش</p><p>جدو. اه صح علي رأيك</p><p>ماما. بقولك عايزاك في موضوع كده</p><p>جدو. موضوع ايه مالك</p><p>ماما. مفيش بس موضوع حساس</p><p>جدو. حساس اكتر من اللي احنا فيه</p><p>ماما. يعني</p><p>بس استني نعمل شاي وندهت عليا وطلبت شاي وعملته ودخلت عليهم البلكونه وطبعا مش هافكركم كلنا ملط جدو بصلي وقالي القمر بتاعي يسلم ايده علي الشاي ضحكت وببص علي زبره لقيته نايم وشبه ميت وبقوله ماله ده يا جدو قالي مفيش استراحه محارب وضحك قولتله هي دندن مش عارفه تقومه والا ايه ضحك قالي دنيا ممكن تخليه عمود خرسان ههههههههههه وخرجت وسبتهم يكملوا الحوار</p><p>جدو. خير يا دينا فيه ايه</p><p>ماما. خير يا قلبي</p><p>جدو. عايزه تقولي ايه يا بت</p><p>ماما. مفيش بس ايه رأيك لو نمت مع نبيله او منال</p><p>جدو. بإستغراب اشمعني</p><p>ماما. عادي مجرد سؤال</p><p>جدو. هو كده سؤال برضه</p><p>ماما. لا هو ممكن يكون واقع</p><p>جدو. ازاي</p><p>ماما. يعني موافق من حيث المبدأ</p><p>جدو. طالما ديه رغبتك اكيد موافق</p><p>ماما. حبيبي يا بابا</p><p>جدو. بس الاهم هما يوافقوا وامك</p><p>ماما. ماتشغلش نفسك كله تمام وجاهز</p><p>جدو. ده انتوا متفقين بقي ههههههههههههه</p><p>ماما. مش بالضبط بس هي بتيجي كده</p><p>جدو. وياتري فيه حاجه تاني</p><p>ماما. بكسوف اه</p><p>جدو. كملي يا دينا</p><p>ماما. محمود اخويا مع ماما</p><p>جدو. كنت حاسس</p><p>ماما. حاسس ازاي</p><p>جدو. شكيت فيه بيبص علينا بس قولت شاب وبيفرغ طاقه</p><p>ماما. يعني اخدت بالك منه</p><p>جدو. طبعا وكنت بشوف لبنه علي كلوتات امك ونبيله</p><p>ماما. يا اروبه</p><p>جدو. احنا رجاله زي بعض وناخد بالنا من حاجه زي كده</p><p>ماما. انت سهلت عليا كتير</p><p>جدو. اقولك علي حاجه</p><p>ماما. قول</p><p>جدو. انا عارف ان محمود بينيك نبيله</p><p>ماما. ايه ده ازاي</p><p>جدو. انتي شكلك عارفه</p><p>ماما. عارفه بس انت عرفت ازاي</p><p>جدو. كنت كل ما انيك امك واخلص بعمل نفسي نايم واخرج اشوفهم مع بعض من غير مايحسوا واهيج وارجع انيك امك تاني وهي ولا هي هنا</p><p>ماما. طب ما عادي تنيكها تاني</p><p>جدو. طبعا عادي بس اللي مش عادي اني اتخيلها نبيله</p><p>ماما. انت نفسك في نبيله</p><p>جدو. بعد ما عرفت ان محمود اخوها بينيكها</p><p>ماما. انت شوفتها عريانه</p><p>جدو. مش كتير احيانا وهي بتغير</p><p>ماما. ده انت طلعت شقي قوي</p><p>جدو. يااااااااااااه رجعتيني لورا كتير يا دندن</p><p>ماما. حبيبي انت لسه صغير وعندي بالدنيا</p><p>جدو. بدأ زبره يقف شويه ويبص لماما</p><p>ماما. ايه ده بيقف ليه هجت علي مين يا عم سامي</p><p>جدو. هو فيه غيرك يا قلب عم سامي</p><p>ماما. حبيبي الغالي ماتحرمش منك ابدا</p><p>جدو. بكسوف وعينه في الأرض ممكن طلب</p><p>ماما. عينك في الأرض ومكسوف ليه ارفع رأسك احنا ولادك وتأمر مش تستأذن</p><p>جدو. يعني مش زعلانه مني اني.....</p><p>ماما. ولا عمري ازعل منك انت احلي حاجه في حياتي وانا مبسوطه انك مبسوط</p><p>جدو. يعني ممكن اطلب</p><p>ماما. انت تأمر وانا انفذ</p><p>جدو. عايز البس طقم حريمي واتناك من احمد بيه</p><p>ماما. برغم استغرابها الطلب بس بدون تردد من عيني واحلي طقم وجديد كمان ما اتلبسش قبل كده</p><p>جدو. بجد وشكله مبسوط</p><p>ماما. بجد انا ماليش غيركم وسعادتكم</p><p>جدو. بموت فيكي يا احلي دندن في الدنيا</p><p>ماما. وانا بموت فيك يا عمري وحياتي كلها</p><p>جدو. بس هايحصل ازاي</p><p>ماما. عادي زي ما حصل قبل كده</p><p>جدو. بس احمد</p><p>ماما. احمد ابني ماتشغلش نفسك واحنا في وسط النيك هاخليه ينيكك يا بطه</p><p>جدو ( زبره وقف علي اخره وبيلعب فيه)</p><p>ماما ( فاتحه رجلها وبتلعب في كسها)</p><p>وشكلهم هاجوا قوي</p><p>جدو. ممكن طلب تاني</p><p>ماما. حبيبي قول عايز ايه</p><p>جدو. تعامليني علي اني ست</p><p>ماما. حاضر</p><p>جدو. وتشتمي</p><p>ماما. من عيني يا قلبي</p><p>جدو. قولنا ايه</p><p>ماما. من عيني يا لبوه هاكيفك نيك يا شرموطه قومي يالا البسك يا متناكه عشان تتبسطي</p><p>جدو هاج وبيلعب في زبره وقاموا دخلوا اوضه ماما وانا شايفاهم وهما داخلين وقولت اروح وراهم الاوضه</p><p>دخلت عليهم لقيت جدو واقف وماما بتطلع غيار وقميص من بتوعها وفتحتهم من اكياسهم جداد</p><p>وبصت لي وقالت لي ايه رأيك في الطقم ده قولتلها تحفه وجدو واقف مكسوف عرفت انه لجدو هايلبسه وبدأت ماما تلبس جدو الاندر والبرا والفميص وبقي شكلهم تحفه عليه وصفرت صفاره اعجاب وضربته علي كيزه ناويه علي ايه يا موزتي ضحك جدو وما اتكلمش وماما بتدعك في زبره وبضانه من علي القميص وهو ماسك بزازها بيفرك فيهم وانا بلحس طيزه وهجنا علي بعض ماما بصت لي وقالت اندهي احمد وتيته وروحت ندهت عليهم وجم علينا في الاوضه وطبعا تيته مستغربه بس ولا فتحت بوقها</p><p>ماما شاورت لها تلحس طيز جدو وتبوسها وتتخيل انها راجل وجدو بقي ست وتيته هاجت قوي وعاجبها منظره ووقفت وراها كأنها بتنيكه طبعا انا واحمد وماما واقفين نتفرج علي تيته اللي بتتفنن في دلع جدو ولا اجدع راجل زانق شرموطه وبينيكها وراحوا علي السرير وجدو فلقس وتيته بتلحس طيزه بالراحه وتلعب في زبره وبضانه واحمد قعد علي الكرسي وماما علي الكرسي التاني وانا في الأرض بينهم ايد علي زبره احمد وايد علي كس ماما اللي هاجت علي منظر جدو وهو كده وتيته بتلعب فيه وزير احمد بيكبر في ايدي اكتر وابتديت امص زبر احمد وادخل صباعي في كس وطيز ماما وهي فاشخه رجلها ورافعاها علي الكرسي وكسها وطيزها مفتوحين قدامي وهي بتلعب في بزازها وتعض على شفايفها وراحت في زمن تاني ومسكت ايد احمد تحطها علي كسها مع ايدي وبقت تزوم اكتر وقامت من علي الكرسي وشدت احمد وقام وقف وفلقست له وقالت له دخل زبرك في كسي يا حبيبي واحمد فعلا وقف وراها وبيدخل زبره في كسها وبينيك فيها وانا بقيت تحتها برضع بزازها وبلعب في كسها وهي مش علي بعضها وفي نفس الوقت تيته نازله فحت بصباعها في طيز جدو وتبوس فيها وتمص في زبره وانا عيني علي طيزها عايزه انيكها سبت ماما واخويا اللي غيروا الوضع واحمد نام علي ظهرك وماما ركبت علي زبره وبتتنطط عليه وتحضنه وهو بيرضع بزازها ويبدل بينهم وقومت انا جبت خيارتين من المطبخ ورجعت لجدو وتيته اللي برضو غيروا الوضع وبقي جدو علي ظهره وتيته اللي رافعه القميص وجايبه الاندر علي جنب ومطلعه زبره بتمصه وتلعب في طيزه ومفلقسه ناحيتي روحت عليها ولحست كسها و طيزها وببعبص فيها بوسع مكان للخيار وفي لحظه كانت خياره في طيزها وخياره في كسها وهي تزود بعبصه في طيز جدو اللي هاج وبقي علي آخره قامت ماما واحمد وطلعوا علي السرير وقالت لحدو فلقس اتعدل وفلقس وكان الاندر علي جنب وطيزه باينه قوي وخرمه وسع من صباع تيته وجابت احمد وراه وبتمص زبره ومسكته تدخله في طيز جدو بالراحه وابتدي احمد ينيك جدو وماسكه من وسطه ويرزع زبره في طيز جدو وتيته نامت تحت جدو وبتمص زبره وانا مدخله الخيارتين فيها ومفلقسه وماما بتلحس كسي وتلعب في زنبوري وتدخل صباعها في طيزي وبتحسس علي طيز احمد اخويا اللي هاج ويرزع في طيز جدو اكتر شات الخيار من تيته ومصيته مكان كسها و طيزها واديتهم لماما اللي فهمت ودخلت خياره منهم في طيزي والتانيه في كسها وقالت لتيته فلقسي جنب جدو وفعلا تيته فلقست جنب جدو واحمد شال زبره من طيز جدو ودخله في كس تيته اللي سايل منه شلال لبن ويرزع فيها وهي وجدو وشهم لبعض وبيبوسوا بعض وهما مفلقسين واحمد بينيك في الاتنين ويبدل بينهم ماما حست ان احمد تعب وبدأ يعرق ويجهد خدت الخياره من كسها دخلتها طيز جدو وتبوس فيها وتمص في زبره وانا عيني علي تيته واحمد اللي في وادي تاني شاورت لجدو عايزاك تلحس كسي رجع لورا شويه عشان يكون فيه مكان اقدر انام علي ضهري وافتح له كسي يقدر يلحسه وطبعا دينا بتنيكه بالخياره واحمد بيرزع لسه في كس تيته وابتدي يتشنج ماما عرفت انه هايجيب وراحت وقفت وراه وحضنته وقالت له نزل في كس تيته يا حبيبي وتيته علي اخرها وفي لحظه صوتك كان هزل في كسها ميه نار واحمد زنق زبره للاخر في كسها عشان ينزل كل لبنه فيها وفي نفس الوقت جدو قرب ينزل لبنه وهو بيلحس كسي ويبعبصني ومدخل صباعه في طيزي وزبره بدأ ينقط ونزلت دينا تحته وحطت زبره في بوقها اللي في لحظه كان منزل كل لبنه في بوقها وبقي سايل علي وشها من اجناب بوقها وجدو حشر زبره اكتر في بوقها وهي قافشه فيه وبتزق الخياره في طيزه اكتر وهدينا جميعا وتيته نامت علي وشها زي ما هيا وجدو كمان نزل علي بطنه زي ما هو كانت ماما خرجت من تحته واللبن في بوقها وباستني بيه وبقي اللبن من بوقها لبوقي واحمد كان خلاص زبره نام شويه اخدته في بوقي انظفه من لبن كس تيته اللي اختلط مع لبن احمد ولبن جدو في بوقي كان جدو وتيته هامدانين خالص وناموا وخرجت انا واحمد وماما علي اوضتي ونمنا جنب بعض علي السرير وسبنا ماما صاحيه عشان المفروض تكلم بابا قبل ما تنام عشان يطمن علينا زي كل يوم</p><p></p><p></p><p>وطبعا حصلت المكالمه اللي تمت بين ماما واخواتها وورتهم في الفيديو جدو وتيته بعد النيكه في اوضتها وورتهم كمان انا واحمد نايمين عريانين في اوضتي وبعدين صورت نفسها لخالو محمود لما طلب منها كده</p><p></p><p></p><p>ونلتقي على خير في الجزء الجديد ياتري هايكون ايه ده اللي هانعرفه</p><p></p><p></p><p>الجزء التاسع</p><p></p><p>بعد ما خلصت الليله وكلنا نمنا هامدانين وماما كلمت بابا كالعاده واطمن علينا ونامت في الليفنج كنت انا اول واحده تصحي وبعدي احمد اخويا بس لسه فاردين علي السرير وطبعا كعاده الرجاله يقوموا من النوم زبرهم واقف حديده بصيت لأحمد وضحكت قولتله الحديده ديه واقفه ليه كده قالي عادي هو كل يوم كده وده طبيعي وقعدنا نفتكر اللي حصل ونضحك وقولتله ماتيجي ناخد دش سوا قالي يالا وقمنا وخرجنا انا وهو ملط قولتله تعالي نشوف جدو وتيته ودخلنا عليهم لسه نايمين زي ما هما تيته ملط وجدو لابس الاندر والبرا بتوع ماما وحاضن تيته من ظهرها واستغربنا عدم وجود ماما اللي نامت في الليفنج بعد ما خلصت مكالمه بابا روحنا نطمن عليها فعلا نايمه علي الكنبه مكانها بس طبعا</p><p>لابسه الترنج والبرا والاندر مش عريانه زينا بس كانت قمر نايم وشها عسول وتحسها بيبي صغير نايم بس كسها قابب من بنطلون الترنج شكله تحفه شاورت لأحمد عليه ضحك وخرجنا من الاوضه وروحنا الحمام ناخد دش ودخلنا البانيو سوا وفتحنا الميه وبقيت ادعك جسم أحمد وهو بيدعك جسمي اي نعم هجنا علي بعض بس مش في دماغنا نعمل حاجه وزبر أحمد وقف وبقي يضرب في طيزي وانا ازنقه واتمايص عليه وهو يحضن ويقفش بزازي ويلعب في كسي وبصيت له وقولتله هاناخد دش خليك فاكر ضحك وقالي عارف أوضحنا سوا وخرجنا من البانيو ملط ونشفت له جسمه وهو نشف جسمي وروحنا المطبخ نشوف حاجه ناكلها ووقفت جهزت فطار ليا وليه ولقينا ماما علي باب المطبخ بتقول صباح الخير يا حبايب ماما ايه النشاط ده ردينا الصباح لأحلي ماما في الدنيا</p><p>ماما. ايه المنظر ده علي الصبح</p><p>انا. منظر ايه</p><p>ماما. في الهدوم والا اتعودتوا علي كده</p><p>انا. احنا لسه خارجين من الحمام وبنجهز فطار</p><p>ماما. خارجين من الحمام انتوا استحميتوا مع بعض كمان</p><p>انا. اه خدنا دش ولسه خارجين</p><p>ماما. ايه العلاقه انا بسأل علي اللبس وقلبت وشها 180 درجه</p><p>احمد. آسفين يا ماما هانلبس حالا</p><p>ماما. انتوا شايفيني لابسه اهو مش هي ديه حياتنا وقولتها قبل كده مفهوم</p><p>انا. مفهوم بس ماتزعليش ممكن</p><p>ماما. مش زعلانه يالا كل واحد يخش يلبس هدومه</p><p>انا واحمد خرجنا نلبس وماما ضربتني علي طيزي بس ضربه جامده وجعتني بس ما اتكلمتش</p><p>احمد لبس تيشرت وبنطلون وطبعا تحته بوكسر وانا لبست الترنج علي اللحم وخرجنا علي المطبخ نكمل الفطار وعملنا حساب ماما معانا اللي كانت اخدت دش وخرجت لنا علي المطبخ لابسه البرنس ولافه الفوطه علي شعرها وقعدنا نفطر مع بعض ماما بصت لي مش لابسه غيار ليه قولتلها انا لبست حاجه سريعه هافطر واقوم البس واسرح شعري ردت ماما ماشي اما نشوف اخرتها معاكي وده اخر انذار ليكي يا اسماء قعاد من غير غيار تاني لينا حساب لما تتجوزي وفي بيتك ياكش تقعدي ملط حتي فاهماني هزيت دماغي بنعم وخلصنا فطار وقالت قومي البسي واعملي لي نيسكافيه وخرجت علي اوضتي كملت لبسي وعملت لها النسكافيه ولقيتها في البلكونه قعدت معاها وقالت لي هاتي سجاير جدو شوفيها فين لقيتها جنبنا في الريسيبشن وادتهالها ولعت سيجاره مع النسكافيه وانا معاها بشرب عصير وخرج احمد علينا متلجلج ومتردد مامي ممكن انزل مع اصحابي ردت ماما علي فين قالها هانقعد مع بعض شويه ونلعب بلايستيشن ردت لغايه امتي مثلا قالها ساعتين تلاته بالكتير ردت تمام قبل الغدا تكون هنا ماشي رد احمد ماشي يا احلي دندن في الدنيا وباسها ودخل يلبس وانا قاعده معاها في البلكونه مش عارفه اكلمها دينا شكلها شدت مع بابا ونزل احمد لأصحابه وبدأت اسحب الكلام من ماما</p><p>انا. مالك يا ماما فيه حاجه</p><p>ماما. لا مفيش حاجه</p><p>انا. بحذر شديد بس شكلك فيه حاجه انتي اتخانفتي مع بابا</p><p>ماما. العادي</p><p>انا. (عرفت انهم شدوا مع بعض طالما قالت كده) عادي يا ماما مجرد زهق مش اكتر</p><p>ماما. عارفه عشان كده مش بدقق معاه قوي</p><p>انا. عملتوا حاجه امبارح</p><p>ماما. لأ مش كل مره وفهمتك قبل كده ديه اوقات معينه وخلاص</p><p>انا. اسفه مش قصدي</p><p>ماما. لازم تفهمي ان حياه اي انسان مش كلها كده وخلاص فيه مسئوليات اهم</p><p>انا. عارفه انا بس حزينه انك مش مبسوطه</p><p>ماما. انا كويسه يا قلبي</p><p>انا. طالما قولتي كده يبقي هاتفكي يا موزه هههههههههههههه</p><p>ماما. اتلمي يا حيوانه</p><p>انا.مقبوله منك يا اغلي الناس</p><p>ماما. قومي صحي جدو وتيته</p><p>انا. من عيني يا قلبي</p><p>وسبتها وروحت اصحي جدو وتيته اللي لقيته صاحي ورافع وسطه ودماغه علي شباك السرير ومغطي جسمه وباين من صدره انه عريان</p><p>انا. صباح الخير يا جدو</p><p>جدو. صباح الخير يا قلب جدو</p><p>انا. مش هاتصحوا بقي الساعه داخله علي 1 الظهر</p><p>جدو. انا صاحي يا قلبي هاقوم اخد دش واحصلك ماما صحيت</p><p>انا. من بدري وفطرنا واحمد نزل كمان</p><p>جدو. حالا يا روحي يالا بقي عايز اقوم</p><p>انا. مكسوفه مني يا قطتي</p><p>جدو. بس يا جزمه اتلمي عالصبح</p><p>انا. اتلميت ( كانت تيته قلقت وقالت صباح الخير يا سمسمه)</p><p>انا. صباح الخير يا احلي تيته</p><p>تيته. الساعه كام</p><p>انا. داخله علي 1 الظهر</p><p>تيته. ياااااااااااه الواحد نام زي القتيل</p><p>جدو. هههههههههههههههه طول عمرك</p><p>تيته. اتلم يا راجل عالصبح</p><p>ورفعت تيته الغطا وقامت عشان تخش الحمام وهي لسه ملط زي ما هيا</p><p>انا. عم ياعم الإغراء</p><p>تيته. بس يا حيوانه اتلمي ( تقريبا كده مش حافظين غير الكلمه ديه كلهم)</p><p>انا. ههههههههههههههههه اتلميت</p><p>وجدو قام هو كمان وكان ملط اتاريه قلع الاندر والبرا بتوع ماما ورماهم علي الارض وبقوا هما الاتنين عريانين قدامي وزبره مدلدل قدامه</p><p>تيته. داري نفسك يا راجل والا انت هاتقعد لنا علي طول كده</p><p>جدو. يا وليه لسه قايم من النوم هاخد دش والبس</p><p>تيته. طب يالا قدامي علي الحمام</p><p>وراحوا الاتنين علي الحمام وانا رجعت لماما البلكونه</p><p>ماما. ها جدو وتيته قاموا</p><p>انا. ودخلوا الحمام ولما يخرجوا فطارهم جاهز كمان اي خدمه يا معلم</p><p>ماما. طريقتك بقت زباله في الكلام</p><p>انا. بدلعك يا قلبي</p><p>ماما. بطلي دلع واعملي لي قهوه بقي وانا رايحه اعملها القهوه جرس الباب رن فتحت لقيته البواب جايب قاروصه سجاير اخدتها منه ومش عارفه مين طلبها سألت ماما قالت انا طلبتها هاخد منها ليا وأدي الباقي لجدو</p><p>انا. تمام بس</p><p>ماما. بس ايه</p><p>انا. انتي مش بتدخني كتير</p><p>ماما. هاخليها في البيت</p><p>انا. وبابا لما يجي</p><p>ماما. بابا عارف وبنشرب مع بعض اوقات</p><p>انا. اوقات ايه يا دندن</p><p>ماما. بمياصه اوقات النيك يا عيون دندن</p><p>انا. ماشيه معاك ياعم</p><p>ماما. بطلي نق وقر واسكتي</p><p>انا. تصدقي نفسي في واحد زي بابا كده ونكون متفاهمين مع بعض زيكم</p><p>ماما. ابوكي ده حب عمري بنفهم بعض من نظره عين عشره 23 سنه</p><p>انا. بحبكوا قوي يخليكم لبعض ولينا ولا يحرمنا منكم</p><p>ماما. احنا مالناش غيرك انتي واخوكي وعايشين عشانكم</p><p>انا. بموت فيكي يا قلبي وحضنتها</p><p>ماما. وانا بموت فيكي يا روح قلبي</p><p>جدو وتيته خرجوا علينا الريسيبشن وكانوا اخدوا دش ولبسوا وفطروا</p><p>جدو لابس ترنج بابا وتيته لابسه عبايه بيتي تلتين ( ولا منها كت ولا منها نص كم) وجدو قالي القهوه المتينه بتاعه سمسمه قولت من عيني يا احلي جدو وتيته طلبت شاي وماما قالت هاشرب شاي معاهم وعملت الطلبات وجدو وتينه وماما في البلكونه وانا قاعده علي الانتريه مشغله التليفزيون وبتفرج وبلعب في الموبايل</p><p>تيته. كلمتي اخواتك واطمنتي عليهم</p><p>ماما. اه كلمتهم بالليل بعد ما نمتوا وكل تمام</p><p>تيته. يعني تمام تمام ههههههههههههههههه</p><p>ماما. هههههههههههههههه تمام تمام قام بالاتنين</p><p>تيته. كويس</p><p>ماما. فاضل انت يا وحش</p><p>تيته. اتلمي يا بت</p><p>ماما. هاتلم</p><p>بابا. واخواتك عرفوا والدنيا حلوه صح</p><p>ماما. فل الفل يا قلبي وزي ما اتفقنا</p><p>تيته. اتفقنا علي ايه</p><p>ماما. انتي بتنسي يا ماما والا ايه</p><p>تيته. مش ناسيه بس امتي</p><p>ماما. لو عايزه النهارده احنا فيها</p><p>جدو. اطرق الحديد وهو ساخن</p><p>ماما. حاضر هاكلمهم سمسمه هاتي فوني</p><p>انا. حاضر وجبت لها الفون عشان تكلم أخواتها</p><p>ماما اتصلت علي محمود مش بيرد ولا نبيله بترد كلمت منال وهي اللي ردت</p><p>ماما. الو ايه يا بنتي اخواتك مش بيردوا ليه قلقتونا ( فاتحه الاسبيكر )</p><p>منال. أبدا علي ماسمعت التليفونات ومالحقتش ارد وجيت اطلبك لقيتك بتتصلي عليا (منال لابسه برا واندر بس)</p><p>ماما. المهم انكم بخير</p><p>منال. بخير يا قلبي</p><p>ماما. اخواتك فين</p><p>منال. ههههههههههههههههههههه بياخدوا دش مع بعض</p><p>ماما. صباحيه مباركه عليكم</p><p>منال. وعليكي يا قلبي</p><p>ماما. وانتي مش معاهم ليه ههههههههههههههههه</p><p>منال. كنت بدعك جسمهم وانتي رنيتي</p><p>ماما. اه يا اوساخ</p><p>منال. بس بقي يابت ما انتي عارفه اللي فيها المهم بابا وماما عاملين ايه</p><p>ماما. كويسين وبخير يا روحي</p><p>منال. الواد محمود مش علي بعضه من امبارح</p><p>ماما. ههههههههههههههههه ليه كده من ايه</p><p>منال. من اللي شافه منك يا بت</p><p>ماما. هو انا عملت حاجه</p><p>منال. عملتي هههههههههههههه ده انتي عملتي كتير</p><p>ماما. بسخنه ليكم يا بت</p><p>منال. ده ولع مش سخن بس ههههههههههههههههه</p><p>ماما. طب كويس المهم مبسوطين</p><p>منال. قوي قوي يا بت متعه بجد هابقي احكيلك ده حتي اخوكي طلب اجازه بكره وعاجبه الموضوع</p><p>ماما. حلو يبقي ممكن النهارده نشوف الدنيا ايه ونخلص لان مدحت قرب ينزل كلها أسبوعين تلاته وينزل</p><p>منال. خلاص اتفقنا بس شكلي مش هاكون موجوده معاكم</p><p>ماما. ليه بقي النكد ده</p><p>منال. البتاعه شكلها نازله وتعبها بدأ معايا من الصبح ( قصدها البيريوت)</p><p>ماما. ما انا كمان قربت كلها يومين تلاته بالكتير وتنزل عليا وبعدي بكام يوم سمسمه</p><p>منال. هانشوف بس لو جاتلي مش هاقدر اجي وهاروح علي البيت</p><p>ماما. تمام يا قلبي ضبطي مع اخواتك وهاكلمكم تاني</p><p>( الوضع في بيت جدو) خالتو منال راحت الحمام لنبيله ومحمود اللي بياخدوا دش مع بعض ودخلت عليهم نبيله قاعده علي حرف البانيو بتلعب في كسها وبزازها ومحمود واقف بيضرب عشره عليها</p><p>منال. وليه التعب ده ما تعملوا احسن</p><p>محمود. انا مبسوط جدا كده</p><p>منال. يا قلبي مافيش احلي من النيك وزبرك في كس اللي معاك تمتعها</p><p>محمود. عارف يا قلبي بس انا عايز انزلهم ونبيله كده وهي بتلعب في نفسها قدامي</p><p>منال. اذا كان كده ماشى اوعي ايدك بقي</p><p>محمود. هاتعملي ايه يا بت</p><p>منال. هاضرب لك عشره من ايدي مش هاتنساها عمرك</p><p>محمود. مش هاتقلعي</p><p>منال. مش لازم هو انا هاتناك مثلا</p><p>محمود. بس برضه لزوم الشيء هههههههههههههههه</p><p>منال. لا خليني كده</p><p>محمود. عشان خاطري</p><p>منال. حاضر السنتيان بس مش هاينفع الكلوت</p><p>محمود. ليه</p><p>منال. هو كده من غير ليه مش كنت متجوز وعارف</p><p>محمود. اه فهمت طب خلاص عشان ما تتعبيش مش لازم</p><p>منال. هاتعب من ايه المهم تكون مبسوط</p><p>محمود. انا مبسوط من غير حاجه يا قلبي</p><p>منال. يالا بس وانجز</p><p>محمود. يالا ايه ما انا ملط اهو هههههههههههههه</p><p>منال. قلعني السنتيان يا واد والا هاقلعه لوحدي ههههههههههههه</p><p>محمود. من عيني وأدي السنتيان يا ستي</p><p>منال. شطور يا مودي سيبك من نبيله بقي وارضع بزازي وانا بضرب لك عشره</p><p>نبيله. هههههههههههههه هي بقت كده ماكانش العشم يا نوله</p><p>منال. لا يا قلبي انا معاكي هاروح فين</p><p>نبيله. طب يالا بقي هههههههههههههههه</p><p>منال. يالا ايه</p><p>نبيله. العبي في كسي انا كمان</p><p>وقعدوا علي حرف البانيو منال في النص ايدها اليمين مع زبر محمود وبتضرب له عشره ونبيله علي شمالها وايدها في كسها تفرك فيه ومحمود بيرضع بزها اليمين ونبيله بترضع بزها الشمال وهاجوا هما التلاته ومحمود خلاص هايجيب لبنه ونبيله بتنزل لبنها وقالت لمحمود قوم اقف نزلهم في بوقي واتعدل وحط زبره في بوق منال اللي مصته لحد ما نزل لبنه كله فيه ونبيله نزلت عسلها وبقت علي اخرها ومنال قالت لهم يالا استحموا عشان نفطر سوا قبل ما انزل اروح</p><p>محمود. تروحي فين بس استني شويه</p><p>منال. خلصوا بس الاول</p><p>خلصوا الحمام وخرجوا لمنال اللي كانت حضرت الفطار وفطروا سوا وكلموا ماما اللي كانت في انتظارهم</p><p>منال. ايوه يا دندن ( ماما فاتحه الاسبيكر)</p><p>ماما. ايوه يا منال ايه الاخبار ( منال فاتحه الاسبيكر)</p><p>منال. كله تمام وزي الفل</p><p>ماما. طب كويس مروحه امتي</p><p>منال. هانزل اروح حالا</p><p>ماما. يعني مش هاتيجي معاهم</p><p>منال. لا ما انتي عارفه مزاجي مش هايكون رايق</p><p>ماما. خلاص براحتك اديني محمود</p><p>منال. اتكلمي انا فاتحه الاسبيكر</p><p>ماما. خلصوا واختكم تنزل وتيجوا علي عندي</p><p>محمود. ليه فيه حاجه</p><p>ماما. لا مفيش حاجه هاتتغدوا وهاتباتوا معانا النهارده وبابا وماما كمان بايتين</p><p>محمود. حاضر هاننزل كلنا سوا نروح منال ونيجي لعندك بس غدي ايه ما كفايه عشوه امبارح</p><p>ماما. بس يا حيوان ما تقولش كده هاستناكم سلام هههههههههههههههه وماتنساش تاخد البرشام</p><p>محمود. حاضر مش هانسي هههههههههههههه سلام</p><p>كنا خلاص داخلين علي العصر وماما قالت نتغدي اكله سمك محترمه جدو قالها بشرط انا اللي ادفع تمنها ماما زعلت منه وقالت له بقي ده كلام انتم في بيتي قالها ده شرطي الوحيد والا مش هامد ايدي فيها</p><p>ماما قالتله براحتك يبقي ندفعها مع بعض مبسوط كده فكر شويه وقالها تمام قوم خد لك برشامه بقي الليله هاتبقي تقيله ههههههههههههههههه</p><p>بصلها وضحك خليها شويه وابقي اخدها قبل الاكل</p><p>ماما مسكت الفون وطلبت الاكل اللي كان عامل زي الوليمه أسماك إجمالي وكابوريا وشوربه كأننا داخلين حرب وقالت يبعتوا الاكل علي الساعه 6</p><p>خالو محمود وخالتو نبيله وصلوا لعندنا علي الساعه 4 تقريبا وقبلهم بشويه احمد اخويا كان وصل وعدي الوقت مابين تليفزيون لتليفون واللي دخل يريح شويه وهكذا ووصل الاكل في ميعاده وحضرنا الاكل وبدأنا كانت أكله تموت مش تشبع كلنا فرفرنا تقريبا منها وضربنا البيبسي والسفن أب وكانت ليله طين هههههههههههههههههههه</p><p>الساعه داخله علي 8 تقريبا وجدو قالي القهوه يا سمسمه وخالو محمود زيه برضه وعملت لهم القهوه ودخلتها البلكونه وكانت ماما وتيته وخالتو نبيله في اوضه ماما</p><p>ماما. عامله ايه يا بلبله</p><p>نبيله. كويسه يا قلبي طمنيني عليكي</p><p>ماما. تمام وبخير مبسوطه مع اخواتك</p><p>نبيله. يالهوي يا دندن ده انا حاسه بحلم</p><p>ماما. وانا بحقق حلمك يا بت</p><p>تيته. بلبله محمود اخوكي كويس</p><p>نبيله. اه تمام زي الفل</p><p>تيته. ملبوخه ومش عارفه تتكلم</p><p>ماما. مالكم في ايه</p><p>تيته. دينا عايزه طلب ممكن احمد وأسماء مايكونوش معانا الليله ديه</p><p>ماما. طبعا زي ما تحبي بس فيه حاجه</p><p>تيته. لا مفيش بس كفايه بابا ومحمود</p><p>ماما. تمام ابقي اسيبهم في اوضتهم</p><p>تيته. مش تحبسيهم يا بت</p><p>ماما. اومال ايه</p><p>تيته. خليهم معانا بس مايخشوش بينا فهمتي</p><p>ماما. اه فهمت بس لو حصل بقي هامسكهم ازاي</p><p>تيته. ماتخافيش هما بيسمعوا الكلام</p><p>ماما. حاضر من عيني يا قلبي المهم القمر يكون مبسوط</p><p>نبيله. وانتي ها تكوني فين يا دندن</p><p>ماما. معاكم</p><p>نبيله. معانا معانا يعني</p><p>ماما. اومال هاتفرج عليكم هههههههههههههههه</p><p>نبيله. مش قصدي يا بت</p><p>ماما. عارفه عنك الكسوف</p><p>نبيله. كسوف ايه بس ده انا مش حاسه بنفسي اصلا</p><p>ماما. ماتخافيش هاكون معاكم وفي وسطكم هتناك معاكم حلو كده</p><p>نبيله. بكسوف بس يابت انتي فتحتي علي الاخر</p><p>ماما. وهافتحك انتي كمان هههههههههههه</p><p>نبيله. لا ياختي انا مفتوحه البت منال فشختني ههههههههههههه</p><p>ماما. انتي هاتقولي لي ديه مفتريه</p><p>نبيله. وعنيفه شويه</p><p>ماما. ديه كانت هاموت احمد اللبوه خلته ناكها 3 مرات وماشبعتش</p><p>نبيله. ونفس الكلام مع محمود شفطته هههههههههههههههه</p><p>ماما. لا النهارده حاجه مختلفه وهاتكون كلاسيك علي الاخر</p><p>نبيله. طول عمرك بتحبي الرومانسيه يا دندن</p><p>ماما. حبيبتي يالا نجهز ونخرج للي بره دول زمانهم هايجين علي آخرهم</p><p>تيته. ماتنسيش احمد وسمسمه</p><p>ماما. حاضر تمام</p><p>خرجوا علي الريسيبشن لجدو وخالو محمود وماما ندهت عليا انا واحمد دخلنا اوضتي</p><p>بصوا النهارده مش عايزاكم معانا ممكن بدون زعل</p><p>انا. اكيد طبعا زي ما تحبي واحمد كذلك</p><p>ماما. لو عايزين في اوضتكم مفيش مشكله او تتفرجوا علينا بدون تدخل ممكن</p><p>انا. تمام القمر يأمر</p><p>احمد. تمام هانقعد في اوضنا</p><p>ماما. ماقولتش كده يا قلبي ماتقعدوا مع بعض</p><p>احمد. حاضر يا قلبي</p><p>باستنا وخرجنا للجماعه بره ونشوف الليله ماشيه ازاي</p><p>جدو. ماتشغلي فيلم حلو يا سمسمه</p><p>انا. من عيني عندي افلام اجنبية تحفه</p><p>تيته. اجنبي ايه شوفيلنا فيلم زي بتاع امبارح كده وضحكت</p><p>انا. من عيني احلي فيلم لاحلي تيته</p><p>وشغلت فيلم جنسي جماعي برضه وكان الوضع جدو قاعد وتيته علي فارده علي رجله وخالو محمود علي الارض وماما واحمد علي الكنبه بنفس وضعيه تيته وجدو بس العكس احمد هو اللي نايم علي رجل ماما وخالتو نبيله قاعده علي كرسي لوحدها طبعا كلنا لابسين عادي ومفيش حاجه شاذه وابتدي الفيلم وكله سرح مع الفيلم وكان اولهم خالو محمود اللي بيلعب في زبره من علي الهدوم وخالتو نبيله اللي مسهمه وبتحسس علي بزازها وماما واحمد تقريبا مركزين مع الفيلم قوي وجدو وتيته بقوا في دنيا تانيه ولفت تيته طلعت زبر جدو وبتلعب فيه وتمصه وهي نايمه علي رجله وجدو مغمض عينه وانا بقيت مش عارفه اعمل ايه وكسي بياكلني وحسيت بهيجان واحتقان غريب كسي بينبض زي نبضات القلب وقولت لماما هاخش اوضتي قالت خشي يا قلبي وقالت لأحمد خش مع اختك قالها حاضر وقام ورايا ودخل عليا كنت قدام المرايا بقفش في بزازي واحسس على جسمي واحمد استغرب مالك يا اسماء فيه ايه قولتله مفيش حاسه احساس ممتع وغريب قالي احساس ايه وايه حصل جديد قولتله مش عارفه بس كسي بياكلني قوي اقفل الباب واقلع وفعلا قفل الباب وقلع بقي ملط وزبره واقف وقفه غريبه وانا بقيت ملط في لحظه وقولتله تعالي علي السرير عايزه اتناك براحتي ومحدش يقطع علينا احمد مستغرب طب اهدي وانا معاكي زي ما تحبي شديته عليا الحس كسي عضه بعبصني انا هايجه هياج مش طبيعي وقولتله هات زبرك في بوقي واتعدل وعملنا69 هو تحت وانا فوق وبقيت اني زبره وبضانه وهو سايح مش هنا نازل لحس في كسي ويبعبصني في طيزي حسيت بالباب بيفتح لقيتها ماما وتقريبا داخلين علي اوضتها يبدأوا النيكه ماما دخلت لحد عندنا وباستني وقالت اهدوا وخلصوا وناموا علي طول هزيت رأسي بنعم وخرجت وقفلت الباب علينا وراحت لهم الاوضه كان خالو محمود علي الكرسيوخالتو نبيله قاعده علي رجله وبتبوسه وجدو وتيته بقوا علي السرير جدو علي ظهره وتيته بتمص زبره بس لسه تقريبا لابسين هدومهم ماما جرأتهم وقلعت ملط عشان يتشجعوا ودخلت علي جدو قلعته ملط برضه وبقت تمص زبره وقالت لتيته اقلعي تيته مازالت مكسوفه عشان خالو محمود اللي ماما بصت عليه لقيته مطلع بزاز نبيله وبيرضع فيهم وهي ساحت وبقت علي اخرها وندهت عليه قوم قلع ماما وانتي اقلعي يا بلبله وتعالي وفعلا قامت بلبله قلعت وخالو قلع وقرب من تيته اللي واقفه مدياه ظهرها ورفع لها العبايه وقلعها لها ونزل الكلوت وقلعت هي البرا وبقت ملط ومحمود نزل علي ركبته يلحس طيزها وهي بتقفش في بزازها وقالها فلقسي فلقست بدون تردد ولسان خالو محمود بيتفنن في كسها و طيزها كانت نبيله مسكت زبر جدو وبتلعب فيه وتمصه ومفلقسه وماما وراها بتبعبصها وتلحس طيزها وكسها وخالتو نبيله في وادي تاني ماما قالت لها اركبي علي زبره واديله بزازك يرضعهم وطلعت نبيله علي زبر جدو وركبت ودخلته كله في كسها لأخره ووطت عليه تحط بزازها في بوقه وفي الوقت نفسه كانت تيته استوت من لسان خالو محمود</p><p>وقالت له نام جنب ابوك ونام وطلعت تيته تمص زبره وتدعك بضانه وايدها التانيه علي طيز نبيله وجدو اللي مستمتعين بالنيك قوي وماما متفرجه ومسهمه وقالت لمحمود قوم ومسكت زبره وعدلته علي طيز نبيله وبقي ينيك طيزها وجدو بينيك كسها ونبيله بتموت وتصوت وتكتم بوقها في بوق جدو وتيته بتحسس علي بضان جدو وخالو محمود وهاجت اكتر وبصت لماما قالت لها عايزه اتناك يا دينا مش قادره استحمل ماما عدلتها علي السرير وخلتها تفلقس وقالت لمحمود اتعدل عليها وبدأ محمود يدخل زبره في كسها وينيك فيها ويضرب طيزها قاطع صوت الضرب جدو وبيقول لماما بعبصيني يا دينا طيزي بتاكلني قامت ماما فورا تبعبصه وتحط صباعها في طيزه وهو يرزع في نبيله اكتر وهي تصوت واتفاجأت ماما بنفس الطلب من خالو محمود وفعلا بقت تبعبص جدو بأيد وخالو بأيد احسن انهم مستمتعين وتزود صباعها في طيزهم اكتر وفكرت في انها تخلي حد منهم ينيك التاني وقالت لتيته تعالي ونامي علي ظهرك واتعدلت تيته ونامت علي ظهرها وقالت لمحمود نيكها علي كده وخلت نبيله تقوم من علي جدو وعدلته ولحست طيزه وبعبصته ومسكت زبره ينيك محمود وابتدي يدخل زبره في طيز خالو محمود اللي اتنفض مره واحده ورزع في كس تيته مره واحده خرجه من بوقها واترمي علي بزازها وجدو ما صدق نازل نيك فيه ويرزع في طيزه جامد ومحمود مستمتع قوي ويشد علي تيته اكتر وعكست ماما الوضع وخلت جدو ينيك تيته ومحمود ينيكه وكلهم بقوا في وادي تاني وجدو مبسوط جدا ونبيله نايمه علي ظهرها وفاشخه كسها وهارياه وتقفش في بزازها وتتلوي في السرير وافتكرت ماما انها قالت هاتخلي تيته تتناك من اتنين وخلت محمود ينام علي ظهره وتيته ركبت علي زبره وجدو ينيك طيزها وبقت تيته تتناك من جدو وخالو مع بعض وهي مفرفره علي اخرها نبيله حست بهيجان اكتر وعايزه تتناك وقالت لماما عايزه احمد يا دندن ماما قالت لها روحي له اوضه سمسمه وخرجت نبيله ملط وجت علينا انا واحمد وكان احمد بينيك طيزي وانا مفلقسه قدامه وبيرزع في طيزي جت نبيله حسست علي ظهره وطيزه وبصلها وباسها وحط بزازها في بوقه يرضعها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك منك وانا تحته بينيك فيا وقالت اتعدلي يا سمسمه وقومت انا ونامت نبيله علي ظهرها وقالت له نيكني</p><p>يا احمد عايزه اتناك منك وانا تحته بينيك فيا وقالت اتعدلي يا سمسمه وقومت انا ونامت نبيله علي ظهرها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك كسي بياكلني قوي وابتدي احمد ينيك في نبيله وانا برضع بزازها واقطعهم وهي تصوت وتتلوي تحت منه وانا ما صدقت بقفش في بزازها واعصرهم واقرص علي حلمتها ونفس الوقت جدو وخالو محمود نازلين فحت في كس وطيز تيته</p><p>وتيته خلاص اغمي عليها تقريبا من كتر النيك وماما اتخضت عليها ونزلت جدو من عليها وعدلتها وخرجت زبر خالو محمود منها ونيمتها علي ظهرها وكسها مهري نيك وبينزل لبن ومحمر قوي وجدو وخالو واقفين بيلعبوا في زبرهم ماما خلت جدو ينام علي ظهره وركبت علي زبره وابتدت تتنطط عليه وخالو واقف يتفرج بيلعب في زبره ويبص علي طيز ماما اللي واضحه قدامه وبدأ يحسس عليها ويبعبصها ويلحسها ماما قالت له دخل زبرك في طيزي يا مودي وهو ما صدق رزعه في طيزها رزعه غشم صوتت وحضنت جدو قوي وعصرت بزازها في صدره وابتدوا الاتنين ينيكوا ماما وهي مش هنا وحست بتشنج خالو محمود واللي خلاص هايجيبهم وقالها هانزل يا دينا عدلت نفسها وخرجت زبره منها وقالت لها دخله في ماما بسرعه برد كسها وفعلا عدل نفسه ودخله في كس تيته اللي مش هنا ونزل لبنه كله فيها وقامت ماما من علي جدو وقالت له نزل في كسها برضه وخرج محمود زبره من كس تيته اللي سايل منه اللبن ودخل جدو زبره في كس تيته وفي لحظه كان لبن جدو علي لبن محمود في كس تيته اللي مس حاسه بحاجه ولا هي هنا واتقلب جدو مكانه علي السرير وتيته جنبه وخالو خرج علي الحمام وماما جت اوضتنا كنا بدلنا الوضع احمد بينيك طيزي ونبيله بترضع بزازي اللي اتقطعوا منها ومش حاسه بيهم وماما بتتفرج علينا وقالت لأحمد كفايه كده يا قلبي بالراحه علي نفسك لف وباسها وشفط شفايفها في بوقه وقفش بزازها عصرهم وقالها عايز انيكك ممكن ماردتش عليه غير انها سحبت زبره من طيزي ومصته ورضعت فيه ونامت علي ظهرها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك منك يا قلبي دخل زبرك في كسي يا حبيبي واحمد دخل زبره في كسها وبينيك فيها وانا ونبيله بنتفرج عليهم وماما قالت لنبيله تعالي نامي عليا واحضنيني وفعلا نبيله نفذت وطلعت فوق ماما وبقي احمد ينيك دينا شويه ونبيله شويه لغايه ما حس انه هايجيب ماما قالت له هات في كس نبيله ماتخافش يا قلبي ولحظات وكان شلال لبن ضارب من زبر احمد في كس نبيله اللي صوتت وحضنت ماما قوي وعصرت جسمها ونفسها بقي علي وبتنهج وكذلك احمد اللي بقي عرقان من كل حته وزانق زبره علي اخره في كس نبيله وفضلوا علي الوضع ده شويه لحد ما خرج زبر احمد من كس نبيله لوحده واترمي احمد واترمت نبيله مكانهم وماما زي ماهي عسل كسها سايل منه قالت لي الحسي يا سمسمه بردي كسي شويه ونزلت الحس كس ماما وانفخ فيه كأني ببرد حاجه ساخنه فعلا وقامت نبيله وقالت لماما هننام ازاي قالت لها زي ما تحبي ابوكي وامك في اوضتي نامي مع سمسمه نبيله ضحكت هنام مع حماده في اوضته واخدت احمد وراحت تنام في اوضته وماما قالت هتناك معايا وخالو هاينام في الليفنج</p><p>انتهت الليله علي كده واتمني ماكنش مزعج وتكون عجبتكم</p><p>الجزء الجديد واللي فيه تطورات ووصول بابا من السفر وهانشوف الدنيا هاتمشي ازاي</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء العاشر والأخير</p><p></p><p>طبعا بعد ما نمنا كلنا بعد النيك احمد مع نبيله في اوضته وماما معايا وجدو وتيته في اوضه ماما وخالو محمود في الليفنج</p><p>ماما اول واحده صحيت من النوم وقايمه ملط زي ماهي ودخلت الحمام وطلعت حست ان محمود صاحي ودخلت عليه لقيته فعلا صاحي وماسك موبايله وعريان وبيلعب في زبره ومش حاسس بيها وقربت منه وبتضحك عليه بتعمل ايه يا مودي طبعا اتخض منها وساب زبره وقفل الفون</p><p>ماما. بتتفرج علي ايه</p><p>محمود. مفيش</p><p>ماما. مفيش ازاي وزبرك ده واقف لوحده</p><p>محمود. بكسوف صورك وصور ماما وبابا اللي بعتيها لي</p><p>ماما. وريني كده اتفرج معاك ايدها راحت علي زبره اللي بدأ ينام تاني</p><p>محمود. فتح الفون وبيتفرجوا سوا وزبره وقف تاني</p><p>ماما. هو انا عجبتك اوي كده يا مودي</p><p>محمود. جدا يا دندن</p><p>ماما. وماما مش عاجباك</p><p>محمود. عجباني طبعا بس انتي اكتر</p><p>ماما. ايه عجبك فيا اكتر</p><p>محمود. كلك علي بعضك</p><p>ماما. هههههههههههههههه يا بكاش</p><p>محمود. لا بجد جسمك نار يا دندن</p><p>ماما. شكلها هايجه علي اخرها</p><p>محمود. دينا ممكن طلب</p><p>ماما. حبيبي يأمر</p><p>محمود. عايزك تمصي زبري</p><p>ماما. كده بس من عيني</p><p>وماله عليه مسكت زبره تمص فيه وترضعه وتلعب في بضانه</p><p>محمود. انزلي بصباعك تحت شويه ( قصده تبعبصه)</p><p>ماما. نزلت بصباعها تبعبص طيزه وتلعب في خرمه وابتدت تدخل صباعها ومحمود في دنيا تانيه وقالت له لف وفلقس واتعدل وماما بتلحس في طيزه وبضانه وماسكه زبره تحلبه وتضرب له عشره وهو مستمتع وبيزوم ويتأوه ويقول ازيد يا دينا اكتر يا قلبي</p><p>ماما بتزود عليه اكتر ودخلت صباعين في طيزه</p><p>محمود. دينا عايز اتناك طيزي بتاكلني</p><p>ماما. من عيني يا قلبي وقامت جابت الزبر الصناعي من اوضتها ورجعت لبسته وبلته من ريقها وابدت تدخله في طيزه وماسكاه زي الراجل مابينيك ست وهو يتلويفي السرير ويكتم نفسه وهي تزود وترزع فيه وهاجت اكتر عليه وقالت له اتعدل ونام على ظهره وركبت علي زبره وابتدت تتنطط عليه وخالو ماسك بزازها بيرضع فيهم ويبدل بينهم وقامت ودخلت زبرها في طيزه وبتلعب في زبره وتقرص علي بضانه وترزع في طيزه اكتر وهو مستمتع ومبسوط قوي واتعدلت ماما ونامت علي ظهرها وقالت له تعالي اركبني هو افتكر انه هايتناك ولسه هايدخل الزبر الصناعي في طيزه قالتله دخل زبرك في كسي يا مودي نيكني الاول ودخل زبره في كسها وبينيك فيها ويقفش بزازها ويقرص حلمتها ويعض فيها وماما هايجه علي اخرها وقالها عايز اتناك طيزي بتاكلني يا دندن قالت له حاضر من عيني يا قلبي تعالي اقعد عليه ودخل الزبر الصناعي في طيزه قالتله احضني قوي وصدرهم علي بعض ويتنطط عليها وايده علي بزازها واتعدل قالها هانزل يا دينا ومسكت زبره تدعكه اكتر وتقرص عليه وفي لحظه كان ناطر لبنه علي بطنها وبزازها ولبن كسها سايل علي الملايه وكسها بينبض وقالت له احضني قوي وحضنها وبقي لبنه ملزق جسمهم هما الإتنين ولسه الزبر في طيزه وشويه وقاموا دخلوا الحمام ياخدوا دش وهما ملط ودخلوا تحت الدش ماما بتدعك جسم خالو من اللبن والعكس والميه نازله عليهم وكانوا سايبين الباب مفتوح واتفاجأوا بتيته واقفه علي الباب ملط وبتتفرج عليهم وبتضحك وماما وخالو خدوا بالهم منها صباح الخير يا ماما وردت عليهم وقالت خلصتوا عايزه اخد دش جسمي كله ملزق من العرق واللبن وضحكوا وخرجت ماما وخالو وتيته دخلت تاخد دش وهما خرجوا علي الليفنج وعملوا نيسكافيه كانت ماما لبست قميص علي اللحم وخالو لبس شورت بس وبعدها خرجت تيته عليهم عريانه وبتسأل ماما غياري فين ردت ماما هاتلاقيه عندك في الاوضه جوه وخرجت تيته تلبس هدومها لقت جدو صحي وفارد علي السرير وزبره مدلدل علي رجله وقالت له قوم خد دش عشان نروح وبتلبس هدومها وهو بيتفرج عليها وزبره بيقف قالت له قوم يا راجل وهو متنح في جسمها وبيضرب عشره عليها وهي لسه بتلبس قالها لفي وفلقسي يا فوفا ضحكت وقالت له بس يا راجل انت صغير علي اللي بتعمله ده قالي عادي بس فلقسي المهم لفت وفلقست وقالها افتحي رجلك شويه وفتحت وقالت اخلص يا راجل بقي مش قادر افضل موطيه كده قالها خلاص هاينزلوا خلاص افتحي طيزك بإيدك وعملت كده وجدو نطر لبنه علي منظرها وهي ضحكت وقالت له قوم بقي خد دش عشان نروح وقام جدو دخل الحمام ياخد دش ولبست تيته هدومها وخرجت بتضحك وماما سألتها بتضحكي ليه قالت لها ابوكي رجع مراهق تاني وضحكت ماما ردت مايرجع ايه المشكله والا عجزتي يا فوفا وضحكوا وخرج جدو عليهم ولابس الترنج وقعدوا كلهم اللي بيشرب قهوه والا شاي وهكذا وشويه ماما دخلت تصحيني وتصحي احمد اخويا ونبيله وقاموا وابتدينا نفوق ونخش الحمام واحد ورا التاني وحضرنا الفطار وشربنا الشاي والعصير وبدأوا يجهزوا عشان يروحوا وفعلا لموا الدنيا ونزلوا علي بيتهم وفضلت انا وماما واخويا</p><p>تليفون ماما رن بابا بيتصل</p><p>ماما. ايوه يا حبيبي</p><p>بابا. ايوه يا روحي</p><p>ماما. عامل إيه</p><p>بابا. تمام بخير المهم انتوا عاملين ايه</p><p>ماما. بخير طول ما انت بخير</p><p>بابا. مش محتاجين حاجه اجيبها معايا ليكم</p><p>ماما. عايزين سلامتك يا قلبي انت خلاص حجزت</p><p>بابا. اه خلاص الخميس بعد القادم بالليل</p><p>ماما. فرحانه قوي بجد خلاص نازل</p><p>بابا. اه خلاص حجزت شوفي العيال لو عايزين حاجه</p><p>ماما. كلنا تمام ترجع بالسلامه يا قلبي</p><p>بابا. **** يسلمك يا روحي سلام مؤقت</p><p>ماما. سلام مؤقت يا قلبي</p><p>ماما خلصت المكالمه وفرحانه قوي وقالت لنا وفرحنا جدا وقالت لنا فاضل تقريبا اقل من اسبوعين نلحق نوضب حالنا ونشوف محتاحين ايه في البيت قبل ما بابا ينزل وبالمره اكلم الدكتوره اعرفها عشان اعمل حسابي وجابت الفون واتصلت علي الدكتوره وقالت لها تعاليلي في اخر ايام البيريوت وتعملي تحاليل معينه و نشوف هانعمل ايه اذا كنا نركب وسيله او نغير علي حسب التحاليل ما تقول وعدي اسبوع بدون اي حاجه خالص انا عندي البيريوت ماينفعش اي حاجه تحصل لان المزاج بيكون زفت وقتها وكذلك ماما لانها بتجيلها بعدي بكام يوم وقبل انتهائها بيوم ماما عملت التحاليل وروحت انا وهي للدكتوره اللي قالتلها هانستخدم حقن كل تلاته شهور ماما قلقت منها وقالت لها اخاف من موضوع الحقن ده الدكتوره قالت ده هايكون مناسب ليكي وماتخافيش من الحقن مفعولها امان ومتجربه مع ناس كتير وزياده امان نستخدم البرشام في اول فتره مع الحقن وفعلا ماما اخدت الحقنه واشترت البرشام وبدأت تاخده قبل وصول بابا بيومين وجه يوم الخميس المنتظر بابا جاي بالليل ماما دخلت الحمام وضبطت كل حاجه بقت قشطه عروسه يوم زفافها وخرجت ولبست احلي طقم عندها وهاتتوجه للمطار تجيب بابا وانا واحمد لابسين وجاهزين للنزول معاها ونزلنا علي المطار علي المغرب ومعاد الطياره 8 بالليل ووصل بابا لأرض الوطن وكنا فرحانين بيه جدا وطايرين من علي الأرض ومعاه زميله ومراته وابنهم وعرفنا انا واحكد عليهم طبعا ماما عرفاهم بس احنا اول مره نشوفهم</p><p>عمو حسين مهندس زميل بابا 50 سنه</p><p>مراته ربه منزل 44 سنه بس مايبانش عليها</p><p>ابنهم علي 26 سنه خريج علوم وبيشتغل في نفس البلد معاهم</p><p>وبعد التعارف والسلامات روحنا البيت ووصلنا كانت الساعه داخله علي 10 بالليل وبابا اخد دش وقعدنا ناكل مع بعض وكانت ليله جميله وقومت انا واحمد نفتح الشنط ونشوف بابا جايب ايه كالعاده ووصلنا الساعه 12 وبابا عايز ينام من الإجهاد طبعا وقام هو وماما علي اوضتهم وقفلوا الباب طبعا عارفين ليه وماما غيرت هدومها ولبست قميص نوم قصير لحد طيزها واندر فتله بنفس اللون وجت في حضنه كأنها فعلا محرومه من الجنس مهما كان بيحصل بابا اكيد بالنسبه لها متعه تانيه وبدأت تبوسه بلهفه وتعض في شفايفه وتأكل فيهم وهو يقفش في بزازها ويقرص حلمتها ويعض فيها وماما هايجه علي اخرها وقالها تعالي فوقي</p><p>في نفس التوقيت بدون اي مقدمات لقيت نفسي انا واحمد بنتخيل اللي بيحصل بين بابا وماما وواقفين علي باب اوضتهم وبنسمع آهات ماما اللي كانت استوت علي الاخر ولا كأنها كانت بتتناك اصلا من اي حد وكأن بابا ٨و دواها ومطفي نارها</p><p>بدأت ماما تنزل له البنطلون وتطلع زبره تمصه وترضعه وهو شغال بعبصه في كسها وطيزها ويقفش بزازها اللي وقف حلاماتهم زي الزبر الصغير وبقت تعلي في اهاتها قوي ولا كأن حد في البيت وركبت علي 69 وبقي يلحس كسها و طيزها وهي بترضع زبره وتلعب في بضانه وتتفنن فيهم وقالت له نيكني يا تيحه وحشتني قوي ووحشني زبرك وبابا رد وأنتي اكتر يا قلبي كسك واحشني موت واتعدلت ونامت علي ظهرها وقلعت الاندر وبابا قلع خالص وبدأ يدخل زبره في كسها وبينيك فيها وانا واحمد هجنا علي الصوت وكأني اول مره اسمع ماما بتتناك وصوتها هايج وبتشخر وتقول كلام اول مره اسمعه ومره واحده ماحستش غير وبنطلوني بينزل وزبر احمد راشق في طيزي واتنفضت وبصيت له واخدته علي اوضتنا نكمل نيك بس مفيش ثواني وكان احمد من هيجانه منزل لبنه في طيزي وفضلت طيزي تاكلني اكتر وحاسه اني لسه عايزه اتناك وقولت لأحمد الحس يا احمد عايزه اكتر لسه محتاجه تاني بس كان هو خلاص زبره نام ومش قادر يوقفه وسبته وروحت جبت خياره وحطيتها في طيزي ووقفت علي باب اوضتهم اسمع آهات ماما وهي بتتناك وكأني اول مره اسمعها وكأن اول مره ماما بتتناك وفي لحظه صوت ماما علي قوي وقالت مش قادره يا تيحه كسي مولع وسامعه صوت الرزع وكأنه بيفتري فيها ومره واحده صوت بابا طلع بأه جميله قوي معاها صويت ماما كأنه نزل ميه نار في كسها وقالت احضني قوي وحضنها وبقي لبنه سايل من كسها وهي توحوح وتقول مش قادره هاموت احضني قوي وتعصر في جسمه حسيت ان الامور هديت وبقت تمام وماما ارتاحت وصوتها هدي وعم السكون المكان كله ورجعت لأحمد لقيته نايم ودخلت اوضتي ونمت ماحستش الا تاني يوم الصبح وماما بتصحيني عشان الفطار</p><p>انتهي الجزء العاشر من السلسله التانيه وتبدأ مرحله جديده من حياتي في السلسله الثالثه واللي اكيد هاتكون ممتعه وفيها من الدايثه مالا كنت اعلمه عن بابا وماما وحياتهم اللي كانت جديده عليا</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ابيقور, post: 46669"] الجزء الأول بعد مابقت الدنيا واضحه ومعالم العيله وضحت للجميع وان تقريبا العيله كلها بقت تنيك في بعضها ومستمتعين مع بعض هانبداء السلسله التانيه ووقفنا في آخر السلسله الماضيه عند ازاي ماما عرفت ان محمود اخوها بينيك بلبله ومنال ونفسه ينيك فوفا امه وبيهيج عليها وكمان عايز ينيك امي دينا اللي من الواضح عليها عايزه بس من قوه شخصيتها قدامهم خايفه تبان ضعيفه فكان لازم تكون مسيطره علي الكل ويكونوا كلهم تحت تصرفها بما فيهم انا واحمد اخويا اللي بقينا تحت رجلها وننفذ اي طلب ليها مهما كان والان مع البدايه واسف للاطاله منال خدت نور وروحت لبيتها عشان تشوف احوالها وحياتها ورجعت حياتنا لطبيعتها ودينا حسيتها متغيره ومش علي طبيعتها وندهت علينا وروحها اوضتها وقعدنا قدامها وبدأت الحوار معانا بنبره فيها حده شويه اسمعوا كلامي كويس كل اللي حصل كأنه ماحصلش ومش هاتكون حياتنا كلها كده كل وقت وله أذان نعيش حياتنا طبيعيه بابا علي وشك نزول مصر ومش عايزين يحصل مشاكل اعتقد الكلام مفهوم خزينة راسنا انا واحمد بمفهوم يا ماما ودلوقتي كل واحد علي اوضته اعتقد كلامي مفهوم تمام قولنا تمام وخرجنا علي اوضنا مستغربين حاله دينا اللي متغيره كتير مش هي ديه دينا اللي كانت بتتناك من ابنها قبل شويه بس توقعت انها بتخطط لحاجه وهايبان في غرفه ماما ماما جابت الفون واتصلت علي تيته ودار الحوار ده دينا. الو ايوه يا ماما عامله ايه وحشاني وبابا كمان عامل ايه تيته. بخير يا قلبي وانتي والعيال عاملين ايه دينا. كله خير المهم عايزاكي في موضوع تيته. خير طمنيني حصل حاجه دينا. لا كله تمام بس الحوار بخصوص موضوع بلبله ومش هاينفع في الفون تيته. حاضر انا هاعدي عليكي الصبح وبالمره تديني برشامه ابوكي بدل ماهو مريح من يومها كده وضحكت دينا. من عيني بس لما تيجي اديكي اللي انتي عايزاه تيته. حضرلك الخير يا روحي تسلمي لي دينا. علي ايه يا ماما انا ماليش غيركم وسعادتكم وسلامتكم تيته. حبيبتي يخليكم ليا ومايحرمني منكم دينا. تمام سلام مؤقت وهاستناكي بكره الصبح تيته. حاضر يا قلبي اشوفك على خير دينا. بلبله عندك اديهاني اسلم عليها والواد محمود مابيسألش عليا الجزمه اما اشوفه تيته. محمود مشغول وحياته لشغله وبس ثواني ادي الفون لبلبله بلبله. ايوه يا دندن عامله ايه وحشاني دينا. وانتي يا قلبي اكتر مش ناويه تيجي تقعدي يومين معايا انا والعيال مش واحشينك بلبله. واحشني بس انتي عارفه مش بخرج خالص من وقت اللي حصل دينا. عادي يا قلبي الطلاق والخلفه مش نهايه العالم عيشي حياتك يا قلبي بلبله. بحاول يا دندن وبتعايش دينا. ماشي سلام مؤقت بس فكري وتعالي بلبله. حاضر يا روحي من عيني سلام يا دندن دينا قامت علي المطبخ وكل واحد في اوضته زي ما قالت وندهت عليا قومي لمي الغسيل اللي علي الحبل طلعي الغسيل التاني وانشريه قولتلها حاضر ثواني وخرجت ونفذت طلبها طبعا لبسنا عادي جدا مش اوفر ولا حاجة وندهت علي احمد راح لها اديته معلقه عسل ابيض وهو مش بيحبه خالص وبصلها وقالها بقرف مش عايز بصت له وقالت له كلمه واحده مش هاتنيها فتح بوقه واخدها كأنها علاج بس الواضح ماما بتعوضه عن اللي حصل وخرج احمد وقالها هانزل لاصحابي وهو خايف من ردها قالتله ساعه وتكون هنا هز دماغه حاضر ولبس ونزل لاصحابه وانا رجعت بعد ما نشرت الغسيل وقولتلها تمام يا ماما قالت تسلمي يا قلبي سكت شويه وترددت اني اسأل بس تجرأت وسألتها ماما مالك شكلك زعلانه فيه ايه قالت مفيش حاجه رخمت عليها وصممت ماما خالتو منال قالت حاجه زعلتك انتي كنتي كويسه هاتخبي علي سمسمه وضحكت قالت لي هاقولك بس ولا كأنك سمعتي قولتلها طبعا ولا حتي احمد قولتلها اكيد طبعا قالت حاضر اعمل قهوه واقولك وانا قولتلها هاشرب عصير وخرجنا علي الليفنج ودار الحوار انا. بقولها ها فيه ايه بقي القمر زعلان ليه منال ضايقتك بحاجه دينا. لا مافيش بس فاكره لما قولت جدو يريح طنط بلبله انا. اه طبعا فاكره بس مش عارفه تجيبيها ازاي او تعمليها ازاي دينا. وفاكره لما سألت منال ازاي تخلي احمد ينزل فيها انا. اه طبعا واستغربت بس ايه العلاقه او اللي يزعل في كده دينا. الموضوع بقي طلع اكبر بكتير منال علي علاقه بخالك محمود وبينيكها وبينيك بلبله كمان انا. يا نهار ابيض بإستغراب دينا. عشان كده منال مركبه وسيله لمنع الحمل عشان ماتحملش من خالك محمود انا. فهمت يعني هو شغال مع الاتنين دينا. اه وانا نايمه في العسل (نبره صوتها كأنها مضايقه ومتغاظه) وخدي التقيله بقي خالك محمود عايز ينيك تيته انا. بس كده وسكت دينا. كده ايه انا. لا خلاص دينا. اتكلمي انا. طيب ماهو كده هايريح تيته عادي وهايبقي اكيد مبسوط معاها وهي هاتتبسط دينا. عارفه يا قلبي بس الموضوع اكبر ده عايزني انا انا. يا نهار ابيض انتي دينا اه انا شوفتي خالك برغم ان لبسي قدامه كله كويس ومش بظهر حاجه انا. بس مودي عنده حق وضحكت دينا. اتلمي يا جزمه يا حيوانه انت. حاضر اسفه يا مامي دينا. عشان كده عايزه تيته تيجي بكره وانسق معاها ازاي وهل جدو هايوافق والا لأ انا. تعتقدي ايه يا دندن يا جامد انت دينا. لازم جدو يبقي تحت ايدي واحركه زي ما احب عشان يقبل انا. ماهو عادي وكان معانا احنا التلاته وماتكلمش دينا. الوضع مختلف احنا ستات زي بعض مش عارفه يرضي يشوف تيته بتتناك من خالك والا لأ انا. طيب ممكن من غير ما يعرف دينا. طب ولو عرف فجأه ممكن يحصل حاجه انا. اه صح فاتتني ديه دينا. الموضوع عايز ترتيب كويس انا. بس بصراحه يا دندن طالما بنرغي ونتكلم عادي انتي نفسك في خالو محمود دينا. بصت بغضب انا. خلاص اسفه بس ادينا بنتكلم دينا. لازم تفهمي ان بابا مريحني وبيعمل اي حاجه عايزاها ومش معني اني بعمل كده مع اخوكي اني ألف واتناك من اي حد انا. اسفه مش قصدي طبعا بس كلام عادي دينا. لازم تفهمي كويس انا عملت كده مع احمد عشان أملا عينه ومايعملش نصيبه وانتي كمان فاهمه انا. فاهمه خلاص ماتزعليش واسفه بجد (بس حاسه ماما عايزه تخوض التجربه مش عارفه ليه) دينا. المهم هاعمل ايه عشان اخلي جدو يقتنع انا. الموضوع صعب بس عايزه اقول حاجه وخايفه دينا. قولي خايفه ليه انا. فاكره لما شاورتي لتيته تحط صباعها في طيز جدو دينا. اه طبعا عشان تهيج البروستاتا عنده انا. تمام ممكن تكون ديه داخله لجدو وتبدأي منها دينا. تصدقي صح بس اجيبها ازاي انا. عادي تروحي مره او يجوا هنا وتعملي زي المره اللي فاتت مع البرشام يبقي جدو مستني اي اشاره منك يا دندن دينا. يخرب عقلك جبتيها منين الفكره ديه انا. بنت دينا والأجر على ****** دينا. ماشي يا بنت دينا قومي شوفي ورانا ايه عشان العشا انا. مافيش مكافأة علي الفكره ديه والا ايه دينا. مكافأة ايه يا عين امك قفلنا خلاص انا. نفتح تاني ههههههههههههههههههه دينا. انا هالكانه ومش قادره واخوكي خالتك شفطته وصفت لبنه انا. واحمد ماله انا وانتي وبس دينا. انتي حبيتي جسمي يا سمسمه انا. بموت فيه بصراحه دينا. خلينا بالليل مش قادره انا. براحتك يا قمر دينا.قومي يا بت شوفي هاناكل ايه علي ما اكلم بابا انا. انتي مش بتقولي هلكانه تكلميه ليه بقي دينا. اكلمه يا كلبه مش اللي في دماغك لازم اكلمه واطمن عليه كل يوم انا. ماشيه معاك ياعم الرجاله كلها هايجه عليك دينا. يالا يا جزمه من هنا يا قليله الادب لحظه فون ماما رن تيته بتتصل قعد اسمع المكالمه ودينا فاتحه الاسبيكر دينا. الو ايوه يا ماما خير فيه ايه تيته. ايوه يا قلب ماما خير مفيش حاجه بس دينا. بس ايه قلقتيني تيته. ابوكي لما عرف اني رايحه لك الصبح عايز يجي معايا دينا. وايه المشكله بيته ويجي في اي وقت تيته. انتي فهمتي ايه ابوكي فاكر اننا هانعمل حاجه و انه يجي وممكن يعمل وكده دينا. مفيش مشكله يا ماما نعمل طالما مبسوط ومرتاح والا غيرانه يا فوفه تيته. غيرانه ايه هاغير من نفسي يا دندن دينا. حبيبتي يخليكي ليا تيته. طب والموضوع اللي قولتي عايزاني فيه دينا. ده مصلحه وجوده هايسهل كتير تيته. مش فاهمه دينا. بكره هاتفهمي تيته. تمام سلام بقي وشوفي حالك دينا. سلام يا ماما دينا سابت الفون وسرحت وبقولها فيه ايه مالك ردت مافيش جدو جاي مع تيته بكره قولتلها فرصه اطرق الحديد وهو ساخن قالت تفتكري قولتلها في حل تاني وبالمره تزودي العيار عليه قالت ازاي قولتلها لما تيته حطت صباعها فيه حسيته هايج قوي وبان عليه جدا انه مستمتع بصباعها قالت وانتي خدني بالك ازاي قولتلها ما انا مركزه معاكم اخدت بالي ان جدو مستمتع بصباع تيته وهو في طيزه المره ديه تعمليها انتي وتزودي العيار قالت ازاي يا مصيبه قولي قولتلها عادي الحسي خرمه وهو راكب تيته ودخلي صباعك في طيزه هايبان سرحت شويه و قالت خلاص يالا نشوف ورانا ايه عارف الجزء ده مش جنسي قوي بس هو جزء من باقي القصه اللي هانكملها مع بعض إلي أن نلتقي في الجزء الجديد وتنفيذ خطه دينا الجزء الثاني وقفنا الجزء السابق عند تخطيط ماما انها تخلي جدو يقبل ان تيته تتناك من خالو محمود وانها تحاول تكون مسيطره علي تفكيره ووصلت لانها تدفعه وتوريه اللي عمره ماشافه بعد ما اديتها المفتاح الطريقه اللي تخش منها. جهزنا العشا انا وماما واحمد رجع من بره علي معاده اللي حدده مع ماما عشان ماتزعلش منه واتعشينا سوا وقعدنا شويه ودماغ دينا مشغوله باللي هايحصل بكره وانا بصراحه نفسي انام معاها بس دماغها مش رايقه وخايفه تصدقي برغم انها متقبله وقالتلي بالليل نشوف احمد فارد علي الكنبه وانا وماما فاردين علي السرير وهي ورايا وحاضناني عادي واحمد مركز مع فونه بيلعب ودينا بتلعب في شعري وسرحت معاها ولفيتلها وبوستها في شفايفها بوسه عادي قولت اجس نبضها يمكن تخرج من مود السرحان اللي هي فيه ضحكت لي وقولتلها بصوت واطي بحبك واموت فيكي باستني بوسه جباره لساني لمس لسانها حسيت اني هجت بس برضه دينا لسه سرحانه اتعدلت ونمت علي ظهري وهي حطت رجلها علي رجلي فوق كسي بالضبط وقالت لأحمد افرد الكوفرته علينا التكييف ساقع قوي قام احمد جاب كوفرته وفردها علينا وانا ودينا بقينا تحتها عشان نكون براحتنا برغم وجود احمد مش مؤثر بس فعلا التكييف كان ساقع شويه واتكلمنا سوا انا. الجميل سرحان ليه دينا. مفيش بفكر انا. مفيش ازاي انتي مش هنا يا دندن دينا. سيبي دندن في حالها لو موضوع بكره فشل مع بابلهاتبقي نصيبه انا. مفيش فشل ولا حاجه تستعصي علي احلي دينا في الدنيا بحاول افكها شويه دينا. اتلمي يابت خليني اركز في اللي هايحصل بكره واشوف الدنيا هاتمشي ازاي انا. انتي بس فكري صح وضبطي جدو وخليه يبقي عجينه في ايدك وهاتشوفي دينا. بفكر ازاي وهو شبط في تيته وشكله عايز ينكني انا مش تيته انا. عادي هاتعملي اللي هو عايزه ومش هايرفض دينا. هاشوف بس مش عايزاكم في البيت أو علي الأقل ماتخرجوش من اوضكم انا. طالما دندن عايزه كده يبقي علم وينفذ و كلمت احمد انت معانا والا سرحان رد وقال فيه ايه قولتله تيته وجدو جايين بكره الصبح وهايقعدوا مع ماما شويه وماما عايزانا مانخرجش من الاوض تمام احمد. تمام بس هو فيه مشكله لو خرجت مع اصحابي الصبح دينا. رايح فين احمد. حاجزين ملعب من 10الي 12 صباحا وهانلعب كوره دينا. قالت تمام مفيش مشكله اهو تلعب شويه رياضه وتجري دمك احمد. تمام هاقوم انام بقي عشان اصحي بدري والساعه داخله علي 12 وكلم صحابه يعدوا عليه الصبح ودخل علي اوضته انا. اهو احمد خلع وشاف طريقه دينا. قصدك ايه انا. ولا حاجه انا هانام وصحيني وقت ما تحبي وتخلصي حلو كده اعتبريني مش هنا خالص دينا. بضحك هاشوف وانا بدأت احس بهيجان وسرحت بإيدي علي فخدها كانت لابسه بنطلون وبدي علي اللحم وانا لابسه شورت وبدي وتحته اندر ولا عادي وبدعك في فخدها واحسس عليها وراحت شفايفي علي شفايفها دينا بدأت تستجيب وتهيج معايا دخلت ايدي من البنطلون وحسست علي كسها اللي كان ناعم قوي وهي فتحت رجلها شويه عشان اكون براحتي بصتلها فهمت اني عايزاها تلعب في كسي ونزلت بإيدها ودخلتها من الشورت بالعافيه لانه كان ضيق شويه قولتلها استني هاقلعه وقلعته ونزلت الاندر وبقيت نصي التحتاني عريان وهي بتلعب في كسي وتقرص علي زنبوري وانا هجت وقفشت علي شفايفها وبوستها قوي ونفسي بقي طالع نازل وضربات قلبي زادت وهي هاجت وانا بلعب في كسها قوي وهي تايهه معايا علي الاخر وقالتلي دخلي صباعك يا سمسمه وفعلا كان كسها منزل عسل وخلي دخول صباعي سهل قوي وقعدت ادخله وأخرجه كأني بنيكها واتعدلت علي ظهرها وفاتحه رجلها شاورتلها علي البنطلون قالت لأ سيبيه كده احسن استغربت المهم انا شغاله بعبصه في كسها وهي بتلعب في زنبوري واطلع إيدي والحسها وادخلها تاني طعم عسلها تحفه وقولتلها عايزه الحس كسك قالت حاضر رفعت الغطا من علينا وقومت قلعتها البنطلون وفتحت رجلها وهي نايمه علي ظهرها وبدأت الحس كسها واتفنن في اللحس وهي مش علي بعضها وهاجت علي الاخر وبقت تمسك دماغي تزقها جوه كسها اكتر حسيت بنفسي هايتكتم وقالت لي دخلي لسانك في كسي وفعلا دخلته وبقت تتلوي علي السرير وقلعت البدي وبقت تشد في بزازها وحلمتها هاتقطعهم ولافه رجلها علي دماغي وبتزق فيها عشان انيكها بلساني وانا لساني داخل خارج جواها وبروح بصباعي علي خرم طيزها والعب فيه تمهيدا لدخول صباعي في طيزها وهي حست بيه بقت تهيج اكتر اول مره اشوف دينا كده من وقت ما بدأنا القصه ديه وفعلا طيزها بقت جاهزه لإستقبال صباعي ودخلته بالراحه عشان ما تتعبش برغم انها عادي بس قولت اهيجها اكتر وبدأت فعلا ادخل صباعي وابعبص طيزها ولساني داخل خارج في كسها وهي مقطعه بزازها تقفيش ولقيتها عماله تتنفض في السرير وتقولي نيكي يا سمسمه نيكي اكتر وبسرعه هجت علي كلامها اكتر وبقيت اسرع لساني في كسها وصباعي في طيزها وبقيت بنيكها اسرع واقوي حبيت اجرب اني اشتمها زي ما بتشتم هي وكنت خايفه من رد فعلها لو شتمت بس كنت حابه اجرب وزي ما تيجي تيجي وهي هايجه علي اخرها قولت اقولها دلوقتي وفي عز ما صباعي في طيزها ولساني في كسها وأيدي التانيه بتقرص زنبورها وهي بتهلوس وتقول بسرعه اكتر مش قادره طلعت مني كلمه قولت اجرب وتجرأت وجمعت نفسي وقولتلها مبسوطه يا لبوه ردت قوي قوي نيكي يا سمسمه عايزه اتناك كسي بياكلني زودت عليها شويه اكتر طالما ماعلقتش علي الكلمه وقولت لها عايزه تتناكي يا شرموطه قالت اه نيكي اكتر يا سمسمه وانا شغاله بفحت في كسها و طيزها وعايزه اهيجها اكتر عضيت زنبورها بالراحه شخرت وشهقت وطلعت اه مالهاش حل وبقت تشد بزازها اكتر وتقول نيكي يا سمسمه وانا قولت اعمل عبيطه واتجرأ تاني عايزه تتناكي وهي ترد اه مش قادره وانا أشد عليها اكتر جت في دماغي فكره واجس نبضها في موضوع خالو محمود وفي وسط ماهي هايجه وبتطلع كلام قولتلها ايه رايك يا متناكه بعرف انيك ردت عسل يا قلبي نيكي كسي بياكلني مش قادره قولتلها اجيب مودي ينيكك يا شرموطه ردت في لحظه وبسرعه وبدون تردد نفسي اتناك منه قولتلها انا محمود وهانيكك يا متناكه هاجت اكتر ومسكت دماغي دفستها في كسها اكتر كتمت نفسي ولساني في كسها داخل خارج وهي لسه بتكرر نيكي يا سمسمه قولتلها انا مودي وبنيكك يا لبوه قالت نكني يا مودي قطع كسي عايزاك تفشخني سرحت في كلامها وحسيت ان ديه مش دينا خالص ديه واحده شرموطه جامده قوي قولتلها اتعدلي وفلقسي يا متناكه اتعدلت وفلقست علي ركبها وانا رجعت الحس كسها وطيزها واضربها علي طيزها وهي تزوم وتتأوه وتقول مش قادره قولتلها مش قادره ليه يا شرموطه مش انتي اللي عايزه تتناكي من اخوكي قالت اه عايزه اتناك منه قولتلها تتناكي من مين يا لبوه قالت محمود اخويا عايزاه ينكني ويريح كسي قولتلها وانا محمود اخوكي وهانيكك قالت يالا نيك يا مودي قطع كسي عايزاه يتفشخ قولتلها هافشخك يا متناكه وظرفتها بعبوص في طيزها خرج من بوقها صوتت وقال بالراحه يا خول انا اختك وبكده ماما وصلت للي انا عايزاه وعرفت انها نفسها تتناك من خالو محمود وبقيت الحس وامص في كسها و طيزها وحسيت ان كسي بياكلني عايزاها تلحس لي وارتاح انا كمان قولتلها اتعدلي عايزاكي تلحسي كسي يا دندن قالت تعالي يا قلبي واتعدلت ونامت علي ظهرها وطلع فوقها بالعكس 69 وبدأنا ملحمه من اللحس والمص والبعبصه وكان خلاص عسلي نازل مني علي بوق دينا اللي كانت جابتهم في بوقي اكتر من 3 مرات حسيت اني جسمي متكسر وتعبت وماما كمان تعبت وتاهت وراحت في دنيا تانيه كانت الساعه داخله علي 1 بالليل اتعدلت ونمت جنبها حاضنين بعض كأننا عرسان جداد وروحنا في النوم العميق لحد الصبح صحينا علي صوت احمد الساعه 8 صباحا عشان نازل مع اصحابه وقال لماما تليفونك بيرن من بدري تيته اتصلت كذا مره وانا قولتلها ماما نايمه قالت شويه واكلمها ودينا لسه مدروخه وانا بحاول افوق ضحكتلها وبوستها وقولتلها صباحيه مباركه يا احلي دندن في الدنيا كلها ضحكت وقالت ده انتي طلعتي كارثه يا سمسمه قولتلها المهم القمر مبسوط مني قالت القمر هايموت منك قولتلها بعد الشر عنك وفضلنا شويه فاردين لغايه ما نجمع نفسنا ونقدر نقوم برغم اننا كسلانين وعايزين ننام تاني مش قادرين بصراحه وغفلنا شويه بعد ما احمد نزل اصحيها علي التليفون من تيته بتتصل تاني كانت الساعه داخله علي 10 تقريبا ونكمل اللي هايحصل بين ماما وجدو وتيته في الجزء الجاي الجزء الثالث بعد ما احمد نزل ونمت انا ودينا وصحيناعلي تليفون من تيته ماما ردت عليها دينا. الو ايوه يا ماما تيته. ايوه يا حبيبتي احنا نازلين عايزه حاجه اجيبها وانا جايه دينا. تسلمي لي يا قلبي تيته. خلاص هاجيب فطار ونفطر مع بعض ماتفطريش انتي والعيال دينا. ماتتعبيش نفسك كل حاجه موجوده في البيت تيته. ده فطار هو انا يعني هاجيب المشوي والمحمر دينا. يخليكي ليا ولا يحرمني من سؤالك عليا يا قلبي تيته. يالا سلام مش هاتأخر دينا. تيجوا بالسلامه سلام مؤقت قفلت دينا الفون وفوقتني ببوسه بنت متناكه نفضتني من علي السرير وقولتلها صباح الخير يا احلي دندن وطبعا انا نصي اللي تحت لسه عريان زي ما انا ودينا كانت لبست البدي والبنطلون اللي كانت لابساهم ووطت علي كسي وصبحت عليه وباسته وباستني تاني قولتلها ده احلي صباح ده والا ايه قالت يالا قومي جدو وتيته في الطريق خدي دش علي ما أروق الدنيا واغير ملايه السرير اللي اتبهدلت ديه قولتلها من عيوني يا قمر وقومت علي الحمام ومسكت الشورت والاندر في أيدي ورايحهالحمام اخد دش سريع وخرجت من الحمام لابسه كاش مايوه قصير علي الركبه وأخته اندر وبرا ا عادي كانت دينا غيرت ملايه السرير وروقت الدنيا بعد معركه امبارح ودخلت علي المطبخ تشوف الدنيا ايه دخلت وراها وحضنتها من ورا وبوست رقبتها وهي واقفه علي الحوض قالت اتلمي علي الصبح ولا كملي الطبقين دول علي ما اخد دش وراحت الحمام وانا فضلت في المطبخ اخلص اللي طلبته مني دينا وندهت عليا من الحمام روحتلها قالت هاتي البرنس من اوضتي ضحكت وقولتلها برنس ايه يا دندن ماتخرجي كده حد يتكسف من سمسمه ردت اخلصي قولت حاضر وجبتلها البرنس ووديته ليها ورجعت خلصت المطبخ وكالعاده دينا وندهت تاني وروحتلها قالتلي البس ايه قولتلها اي حاجه خفيفه وحلوه قررت تلبس زي ما انا لابسه كاش مايوه قصير علي الركبه وطلعت سنتيان واندر ضحكت وقالت بتضحكي ليه قولتلها ما انتي هاتقلعيهم تاني ردت بس يا جزمه ويالا روحي طلعي الغسيل انشريه وحطي غيره ولمي اللي علي الحبل هزيت دماغي تمام تحت امر احلي دندن في الدنيا وسبتها وروحت اعمل اللي قالت عليه وشويه رن جرس الباب كنت فاكراهم تيته وجدو طلع البواب لبست اسدال وفتحت له صبح عليا وقالي عايزين مفتاح العربيه عشان ننقلها لانهم بيوضبوا المدخل وفيه عربيه نقل هاتقف مكانها يحطوا فيها التكسير قولت لماما قالت تمام اديله المفتاح وخليه يبقي يغسلها ويرجعها تاني وفعلا اديته المفتاح وقولتله قالي تمام هانخلص وارجعها مكانها تاني وابقي اغسلها وقفلت الباب ولسه هارجع اوضتي الجرس رن تاني بصيت من العين السحريه لقيت تيته وجدو ففتحت لهم الباب وسلامات وكده واخدت الشنط منهم دخلتها المطبخ وتيته قالت لي طلعي اللي في الشنط وجهزي الفطار وقولت لماما تيته وجدو وصلوا قالت جايه حالا وخرجت دينا من الاوضه وانا في المطبخ بطلع اللي في الشنط لقيتها في ضهري وببص لقيت مزه جباره عروسه في ليله دخلتها صفرت صفاره اعجاب ايه القمر ده حستها اتكسفت وقالت بس يا حيوانه قولتلها بجد قمر يا دندن يا بخت تيحه بيكي انا لو مكانه ماقومش من عليكي ضربتني علي طيزي وقالت اتلمي يابت وسألت جهزي الفطار عشان نفطر وخرجت لتيته وجدو في الليفنج ولقت تيته لسه بهدومها اخدتها بالاحضان وكده وكذلك جدو وقالتلهم ماتقوموا تغيروا انا مطلعه لبس هاتلاقوه علي السرير جوه تيته وجدو متنحين في ماما وكأنهم اول مره يشوفوها بصراحه فعلا دينا كانت متفوقه علي نفسها وقالت يالا فيه ايه وغمزت لتيته وجدو وقاموا يغيروا هدومهم خرج جدو الاول وراح علي الاوضه وجالي المطبخ سمسمه حبيبه جدو عامله ايه وحضني وباسني وهو واقف ورايا وحسيته هايج عليا لفيت وبوسته وقولتله بموت فيكي يا احلي جدو في الدنيا وخرج علي الاوضه يغير في نفس التوقيت ماما وتيته في الليفنج بيتكلموا تيته بتقولها فيه ايه قالتلها غيري هدومك بس وتعالي وهاتلاقي حابيتين علي التسريحه اديهم لبابا تيته استغربت اتنين ليه قولتلها واحد تشد وتوقف والتانيه بتغيب عشان ماينزلش علي طول وبتاخد تقريبا نص ساعه علي ما تشتغل تيته فهمت ودخلت علي الاوضه وقالوا الباب عليهم وقلعت هي وجدو وبيغيروا هدومهم وتيته لاحظت زبره واقف نص واقفه وضحكت عليه وقالتله هو لحق يقف ضحك وقالها يا وليه اتلمي انا حديد انتي اللي راحت عليكي قالت له انت هجت علي دينا يا راجل اهدي علي نفسك لقت زبره بيكبر اكتر ويدلدل لما بدأت تقلع قدامه قلعت العبايه والطرحه ولابسه تحتها عبايه بيتي خفيفه بيسموها فسكوز وقالها ماتيجي واحد في السريع استغربت تيته جدا وقالت له يعني سايبين بتنا وجاي تنكني هنا ايه الفرق اتلم يا راجل والبس اللي دينا مطلعاه ليك تلبسه ولقي هدومه دينا مجهزاها علي السرير وبصت تيته علي السرير لقت قميص نوم ماما مجهزاه ليها تلبسه بس كان نار جدو مسكه وبشمه زبره وقف اكتر تيته بصت له تاني وقالت نهارك مش فايت راجل انت هايج علي هدوم دينا قالها بكسوف ووشه في الارض غصب عني مش بمزاجي البت سمسمه لما لمست طيزها في المطبخ هيجتني قوي واكتشفت تيته ان جدو هايج عليا انا مش ماما وتنحت قالها مش هاتغيري هدومك عايزك يالا تيته بإستغراب قلعت الفسكوز اللي لابساه وبقت والكلوت والسنتيان بصلها وقالها اقلعيهم بقت بتضحك وتقلع وعاجبها الموقف وقالت في دماغها انه ده كده هاسهر كتير في موضوع بلبله وانها تقدر تخليه بنيكها ويريحها ماهي ماتعرفش اللي فيها اصلا ولسه المفروض ماما هاتقولها المهم لما قلعت وبقت بالسنتيان والكلوت وجدو مصمم بنيكها وهايج وماسك زبره بيلعب فيه قالت له ماشي يالا ياعم الهايج ونزلت الكلوت وفلقست وهو جه وراها وبيلعب بزبره في كسها وهي مفلقسه ودخله ومفيش لحظه كان حايب لبنه في كسها وزبره نطر من كسها اول ما نزل فيها خدت مناديل ومسحت لبنه من كسها ومن زبره وبصت علي التسريحه زي ما ماما قالت لقت برشامتين قالت له خد دول بنتك سايباهم لك عشان تمسك نفسك شويه بدل اللي حصل دلوقتي وهيجتني علي الفاضي وخليت كسي ياكلني علي الفاضي وخلاص وهو مش عارف يرد ولا من فوق ولا من تحت واخد البرشام وضرب الميه وخرجوا لينا في الليفنج كنت انا ودينا جهزنا الفطار وماما بصت لتيته ولقتها لابسه القميص علي البرا والاندر وضحكت وقالت لها ده بيتلبس من غير حاجه تحته وضحكت تيته وقالت اي حاجه ما كله بيتقلع في الاخر وضحكنا وفطرنا وقومت اعمل الشاي ليهم علي ما مفعول الحبايه يشتغل كانت الساعه داخله علي 11 الصبح والحبايتين محتاجين نص ساعه او اكتر عشان تشتغل مع جدو جدو ولا سجاره واخد الشاي ودخل البلكونه وماما وتيته دخلوا اوضه ماما وانا دخلت اوضتي اقلب في الفون بتاعي واضيع وقت زي ما قولت لماما في غرفه ماما.... تيته. خير يا دينا فيه ايه عايزاني في ايه دينا. مفيش عايزه افهمك حوار كده بس مش عارفه ابدأ منين تيته. قلقتيني فيه ايه دينا. مفيش قلق ولا حاجه الموضوع اللي اتكلمنا فيه بتاع بلبله وبابا تيته. ايه لقيتي حل والا فكرتي في ايه دينا. بصي مش عارفه ابدأ ازاي تيته. هاتتكسفي والا ايه يا بت ما احنا عارفين عايزين نعمل ايه بس المشكله ازاي دينا. فيه تطورات انتي مش عارفاها تيته. تطورات ايه قلقتيني اكتر دينا. بصي بقي عشان الحوار خد سكه تانيه خالص تيته. سكه تانيه ازاي مش فاهمه من امتي دينا بتخاف وتلف وتدور في الكلام دينا. ولا لف ولا حاجه بس الموضوع صادم تيته. دينا فيه ايه مش ناقصه قلق فيه ايه غير اننا عايزين بابا ينيك بلبله ويريحها دينا. عارفه واحنا هنا عشان كده بس توعديني مفيش زعل مهما قولت لك حاجه تزعل تيته بان علي وشها القلق اكتر وبحده شويه اتكلمي يا دينا فيه ايه دينا. بصي يا ماما انتي مش عندك مانع بابا ينيك بلبله او ينيكني انا او حتي منال وتكوني موجوده او مش موجوده صح تيته. صح وايه الجديد ماهو ناكك قدامي اومال انا هنا ليه ما عشان اختك بلبله اللي تعبانه عليا وبالنسبه ليكي ما خلاص ناكك ومنال زي ما انتي عارفه بتريح نفسها ببنتها ولو عايزه ابوها مفيش مشكله زيها زيك انتي وأخت نبيله دينا. عندك بقي مانع انتي تتناكي من حد غير بابا تيته. نهارك اسود بتقولي ايه هو انا شرموطه دينا. حبيبتي مش قصدي بس لو حصل تقدري تيته. لأ طبعا دينا. طب لو حسيتي انك لسه مرغوب فيكي من حد وعايزك تيته. انتي بتقولي ايه مش فاهمه دينا اخلصي وهاتي من الاخر دينا. ماشي بس بدون زعل او عصبيه تيته. طولك ياروح بتلفي وتدوري علي ايه دينا. ولا لف ولا حاجه انتي مش تعرفي اني وسمسمه بنريح بعض وساعات احمد ابني بيكون معانا ويريحنا ومريضه تيته. عارفه ابنك وسرك وسر اخته يكنش عايزه اتناك من احمد ابنك دينا. ضحكت هو يطول ينيك تيته اولا تيته. اومال دينا. من الاخر محمود ونبيله بيناموا مع بعض بقالهم سنه وعايشين زي الفل تيته. وايدها علي صدرها يا نهار ابيض وانتي عرفتي ازاي دينا. عرفت من منال تيته. ومنال عرفت ازاي دينا. خدت بالها لما كانت عندك من فتره وانت وبابا كنتوا لسه مخلصين نيك ولبنه نازل من كسك مالقتش بلبله في اوضتها وكانت فاكره محمود مش في البيت لحد ما تليفونه رن ودخلت عليه لقيته بالبوكسر ونبيله جنبه بقميص نوم تيته(بكسوف بعد اللي سمعته) العيال بيتجسسوا عليا مع ابوهم دينا. مش تجسس ولا حاجه هي جت كده تيته. وبعدين منال عملت ايه طبعا اتناكت منه دينا. هو ده الحوار تيته. يبقي حوار ابوكي وبلبله مالوش لزمه طالما محمود بريحها بس ازاي ماخدتش بالي منهم ده انا طرطور في البيت بقي دينا. حوار بابا مع بلبله عادي ممكن ننفذه وممكن لأ براحتك تيته. ما خلاص مالوش لزمه اومال ايه حوار انا اتناك ده دينا. هو ده الكلام محمود بقي بيهيج عليكي ونفسه ينيك تيته. يا نهار اسود وعرفتي ازاي دينا. من منال ماهي خدته علي أوضتك وفرجته عليكي وانتي نايمه وزبره وقف علي منظر طيزك وسألته تيته. انا مش مصدقه ابني زبره يقف عليا دينا. ايه المشكله زبر راجل زي اي راجل وانتي زي اي ست تيته. مصدومه ومش عارفه تتكلم دينا. قولت ايه يا قمر تيته. اقول ايه فيه ايه انا ماعمريش فكرت اني اتناك من حد غير ابوكي دينا. يعني انا اللي فكرت انا اتناك من حد غير مدحت واتناكت من ابني وليه مزاج خاص( دينا بتحاول تقنع تيته) تيته. وشكلها متقبله الوضع وهاجت هانشوف المهم بقي تعرفي ابوكي طلع جاي معايا ليه دينا. عشان يهيج وشكلي عجبته يا مزه ههههههههههههه تيته. ده طلع هايج علي سمسمه دينا. كنت متوقعه تيته. ايه البرود ده دينا. ولا برود ولا حاجه مجرد توقع الاهم دلوقتي يوافق انك تتناكي من محمود لو حابه وبرضه نخليه ينيك بلبله تيته. وعينها بتلمع يعني مودي هايج علي جسمي وبتمسك بزازها ودينا قربت منها ومسكت بزازها برضه دينا. اللي يشوف دول يبقي عايز يقطعه تيته. هههههههههههه اتنيلي دول خلاص راحت عليهم مرضعين اربع بلال غير ابوكي دينا. هههههههههههههههههه ويرضعوا محافظه كمان تاني تيته. تعرفي ان ابوكي لسه نايكني حالا واحنا بنغير بسبب سمسمه وجدت لها الموقف دينا. اخدت بالي لبنه علي الارض باين تيته. مالحقش في اقل من دقيقه كان منزل لبنه دينا. جربي مودي بقي هاتخسي بالفرق تيته. مسهمه وسرحانه دينا. يالا نشوف بابا زمان البرشام اشتغل بدل ماينزل ينيك الشارع وضحكوا الاتنين وخرجوا لجدو اللي لسه في البلكونه بيشرب سجاير وخلص الشاي وعملتله قهوه وبرجع اوضتي تيته مع جدو في البلكون جدو. كل ده فيه ايه تيته. بنرغي لحد ما البرشام يشتغل والا عايز تجيبهم من اول ماتطلعه جدو. بقالكم اكتر من نص ساعه تيته عادي ولو ساعه كل بفايده جدو. ههههههههههههههههه ماشي ياختي في نفس الوقت في غرفتي دينا. بتعملي ايه يا سمسمه انا. مفيش بقلب في الفيس فيه جديد قولتي لتيته دينا. اه وكله تمام بس فيه تغيير انا. تغيير ايه مش اتفقنا وهو هايج وبينيك تيته تعملي اللازم دينا. ماهو ده التغيير جدو هايج عليكي يا سمسمه مش انا انا. اقولك حسيت بيه لما كنا في المطبخ وزبره ضارب في شهري دينا. ماهو هاج ودخل رزع تيته واحد في السريع هههههههههههههههههه انا. وخطتك ايه يا دندن دينا. ولا حاجه هاخليه يتمني ينيكك وانفذ اللي انا عايزاه انا. يعني أجهز نفسي هههههههههههههه دينا. اصبري شويه هانشوف فون ماما بيرن ماما. الو ايوه يا حبيبي خلصت لعب مع صحابك احمد. اه لسه مخلصين بس عايزين نروح نتغدي سوا ونقعد مع بعض شويه دينا. ماشي يا قلب ماما ماتتأخرش احمد . حاضر علي طول مش هاتأخر دينا. سلام يا قلبي احمد. سلام يا ماما خرجت ماما لجدو وتيته هو في البلكونه وتيته وماما من جوه عشان لبسهم جدو. مالك يا دندن فيه حاجه ماما. لأ خالص وقاعده علي كنبه الانتريه قدام جدو وفاتحه رجلها كلوتها باين وبتلعب في كسها عشان يهيج ويقوموا ينفذوا الخطه بالفعل جدو بدا يلعب في زبره من علي الهدوم وتيته نايمه علي الكنبه التانيه بتعمل نفس حركه ماما قامت ماما تعالوا ندخل الاوضه ودخلوا الاوضه وجدو علي الكرسي وماما وتيته علي السرير والباب مفتوح وبدون تردد جدو سأل فين سمسمه ماما ضحكت وقالت عايز سمسمه ليه جدو اتلخبط وتخبط في الكلام ورد عادي بسأل ماما ضحكت تاني وقالت له انت هيجان علي سمسمه يا قلبي جدو لا عادي بس افتكرتها هاتكون معانا زي المره اللي فاتت ماما قالت له هاتيجي بس شويه بتخلص حاجات وبدأت هي وتيته يبوسوا بعض ويقفشوا في بزاز بعض وجدو علي الكرسي بيلعب في زبره بإيد وماسك فونه بإيد لقيت رساله منه ليا استغربتها مصور لي زبره وبيقولي انتي فين مش جايه ماردتش و بعت تاني بيقولي صوري نفسك عايز اشوفك وتقريبا كده انا اللي هاسيطر علي جدو مش دنيا ويبقي كده دينا وجدو بقوا تحت ايدي وتصرفي وبرغم انه باين عنده اني شوفتها وماما وتيته شغالين تقفيش في بعضهم ولسه بهدومهم بس خلاص تيته وصلت بسرعه للهيجان اسرع من ماما رنيت علي ماما حبيت اعرفها وماما فهمت اني عايزاها وعملت انه تليفون غريب وهاترد من بره وسابت تيته وجدو ودخلت اوضتي فيه ايه يا زفته وراها كلام جدو واللي باعته ضحكت وقالت ابويا بقي حول والا ايه عيله زيك هاتجننه ضحكت انا وهي وقالت لي جاريه وانا هاعمل مش واخده بالي ورجعت لهم الاوضه تاني كان جدو بيلعب في زبره وتيته كانت قلعت وبقت بالكلوت والسنتيان ولما شافت كده قلعت الكاش مايوه اللي لابسه وبقت برضه زي تيته وبدأت مع تيته من جديد تقفيش وبحس ومص ورضاعه وجدو لسه بيلعب في زبره ويتفرج عليهم وبعت تاني ليا سمسمه حبيبه جدو مس بتردي ليه رديت عليه معلش يا جدو كان معايا فون جدو. مش هاتيجي انا. حاضر جايه بس شويه بكلم صحبتي جدو. صوري نفسك وابعتيلي انا. حاضر يا جدو وبعت له صوره عاديه جدو. ايه ديه عايز صوره حلوه انا. عامل عبيطه هو انا وحشه جدو. انتي قمر بس عايز صوره لجسمك انا. حاضر وقومت اتصورت له وبعتها له جدو. قمر يا قلب جدو ممكن طلب انا. اكيد اطلب جدو. اي طلب مفيش زعل انا. اي حاجه يا جدو هاتقولها هانفذها جدو. اي حاجه مهما كانت انا. اي حاجه مهما كانت جدو. صوري نفسك عريانه ملط انا. عملت عبيطه تاني وصورت نفسي بالاندر والبرا جدو. قالي عريانه ملط انا. من عيني يا قلبي جدو. حبيبتي انا. قلعت الاندر والبرا وصورت نفسي صورتين وبعتهم جدو. عسل يا قلبي ممكن طلب تاني انا. انت تأمر علي طول ماتستأذنش جدو. صوري كل حته لوحدها انا. ازاي فهمني وانا انفذ جدو. عايز بزازك لوحدهم وكسك لوحده وطيزك لوحدها انا. من عين ونفذت طلبه وبعتهم ها ايه رأيك جدو. قمر يا روحي انا. حبيبي يا جدو ما كده كده هاتشوفهم قدامك علي الطبيعه جدو. انا عايز كده انا. من عيني طالما عاجبك اخبار اللي عندك ايه جدو. ولا واخد بالي انا هنا عشانك يا سمسمه انا. حبيبي يا جدو خليك معاهم وانا شويه واكون معاكم جدو. مستنيكي ياروح جدو انا. وبعدين لما تنيكهم الاول وتنزل فيهم هاتطول معايا اكتر وضحكت جدو. اه يا اروبه مستنيكي انا. شويه واكون موجوده جدو قام وقلع ودخل علي دينا وتيته اللي هايجين علي الاخر وابتدي يحسس علي طيز ماما وهي لابسه الكلوت مدت ايدها تقلعه مسك ايديها وقالها لا خليه وابتدي يبوس طيز ماما ويبوس الكلوت بتاعها وهي مفلقسه بتبوس وتقفش في تيته وهاريها علي الاخر وتيته مش حاسه بحاجه دينا قامت واتعدلت وقلعت تيته ملط وجدو كمان قلع ملط ولسه ماما زي ماهي عشان تتحكم فيهم زي ما تحب واخدت زبر جدو تمصه وتلعب في بضانه وتيته اتعدلت وبقت تتفرج عليهم وتقفش في بزازها ماما بصت لجدو وبدأت خطتها عايزاك تفشخ اللبوه ديه وتقطع كسها حست جدو هايج اكتر لما سمع كده ونزلت دماغه تخليه يلحس كس تيته وفعلا بيلحس مش تيته وايده علي جسم ماما وتيته في خبر كان وماما تزود اكتر في مص زبر جدو اللي هاج وبقي حديد في بوقها وايدها سرحت علي طيزه تبعبصه ولما قربت من خرمه جدو هاج واتخشب وقالها كمان يا دينا دخلي صباعك عرفت دينا انها قربت توصل للي هي عايزاه ودخلت صباعها في طيزه وهو متكيف وبيلحس كس تيته اللي خلاص استوت وعايزه تتناك وطلعت آهات ورا بعض وبتقول لجدو دخله دخل زبرك مش قادره حرام عليك وجدو بيلحس زي ماهو ومستمتع بصباع دينا في طيزه اتعدلت دينا ومسكت زبره تدخله في كس تيته وهو مستسلم لدينا زي ما تحب وقالت لهم اتعدلوا وفلقسي يا فوفا وتيته اتعدلت وفلقست وجدو وراها وماما وراه وبتدخل زبره في كسها من ورا وماسكاه عشان تتحكم فيه وتدخله وقت ما تحب وتخرجه وقت ما تحب وماسكه بضانه بتعصرهم وابتدت تهيجه بالكلام وتجس نبضه وتشوف هايقبل شتيمه والا لأ زي ما عملت فيها امبارح وايدها بتحسي علي طيزه وتلعب في خرمه وهو مستمتع ومغمض عينه وشغال نيك في تيته اللي خلاص فيصت منه وعماله تقول خلاص مش قادره وماما تقولها بس يا لبوه خلي بابا يتبسط وجدو يهيج اكتر وماما تقوله هجت من الكلام يا خول وهو ولا هو هنا وشغال رزع في كس تيته وماما قرصت علي بضانه ومسكته رد يا متناك ايه رأيك في اللبوه اللي تحتك يرد جميله يا دينا وتقرص علي زبره اكتر وتقوله نيكها يا عرص والا اجيب حد بنيكها معاك جدو هاج اكتر واكتر ودينا تقرص علي زبره اكتر واكتر وتيته مش هنا مفشوخه مش عارفه تتكلم دينا طلعت زبره من كسها وبلت صباعها من كس تيته وحطته في طيزها وتيته تقولها بلاش ودينا تقولها بس يا متناكه اسكتي يالا يا خول دخله في طيزها وجدو مستسلم خالص ولا عارف يتكلم خلاص كده دينا اتحكمت في الاتنين وجدو يرزع في حيز تيته وهي تتألم وماما تقولها بس يا متناكه اسكتي بدل ما جيب حد تاني واخليكي مفشوخه من كسك وطيزك وجدو هايج وعرقان وبيجيب ميه من كل حته ودينا تقوله هجت يا خول لما قولت اجيب حد بنيكها معاك وهو خلاص يا دينا بالراحه بضاني هاتتفرتك اخرس يا عرض انا هنا عشان اكيفكم قومي اتعدلي يا لبوه وانت نام علي ظهرك وفعلا بقوا ينفذوا كل كلمه بتقولها ماما بالحرف ونام جدو علي ظهره وتيته ركبت عليه وماما ماسكه زبره تمصه وتعصره ودخلته في كس تيته وبقت تعض في بضانه وبدأت تدخل صباعها في طيزه تاني وجدو مستمتع وعمال يرضع في بزاز تيته وماما تحط صباعها في طيزه اكتر وتزود عليه وهو خلاص هاينفجر مش قادر وتقوله حلو كده يا حبيبي يقولها قوي يا دندن مش عايز حد يركبها معاك يقولها هاتي اللي انتي عايزاه تزود في طيزه اكتر وهو يزوم ومش قادر ويقولها خلاص هاجيب يا دندن مش قادر وتيته خلاص تقريبا اغمي عليها مالهاش حس ماما سابت طين جدو وقالتله هاتهم فيها اللبوه خليها ترتاح وفي اقل من ثواني كان جدو منزل شلال لبن في كس تيته وهدي خالص وتقريبا من التعب مش شايف قدامه وتيته اترمت علي السرير وفاتحه رجلها ومش قادره وماما قامت برضه مجهده وسابتهم ودخلت الحمام وجت لي الاوضه ايه اللي هايتم بعد كده ده هانعرفه في الجزء الجديد الجزء الرابع بعد ما جدو وتيته خلصوا واتقلبوا علي السرير دينا جتيلي الاوضه لقتني بقلب في الفون وشكلها مجهد جدا اترمت علي السرير جنبي وبصتلها ودار الحوار انا. مالك يا دندن شكلك تعبان ليه دينا. مفيش مجهده قوي انا. انتو خلصتوا دينا. خلصنا وخلصنا هههههههههههههه انا. ومبسوطه دينا. قوي قوي انا. بتردد هو جدو ناكك دينا. لا بس انا كيفته وخليته يتمني انا. وهاتعملي ايه دلوقتي ايه الخطه بعد كده دينا. مش عارفه نريح شويه ونقوم نشوف انا. تمام وانا ليا دور في اللي جاي دينا. اكيد طبعا ده جدو هايموت عليكي بس كله بالعقل انا. طيب انا بفكر في حاجه ومش عارفه دينا. حاجه ايه انا. بعد اللي حصل بيني وبين جدو علي الفون انا ممكن اطلب منه اي حاجه دينا. اه صح وريني الفون انا. اهو دينا. يخرب عقلك ابويا بيحب الصور والشات والحاجات ديه انا. اه طلع من النوع اللي بيحب الحاجات ديه دينا. طب ابعتيله دلوقتي شوفي هايرد والا لأ انا. حاضر ومسكت الفون وبعت الووووووووووووو دينا. الو ايه هي مكالمه انا. اصبري بس ها تشوفي دينا. اديني صابره اما اشوف اخرتها انا. جدو شاف الرساله دينا. كملي معاه وهاتي اخره هو هيجان عليكي وعايزك وده هايسهل كتير في اللي جاي انا. تمام شات الفون بيني وبين جدو اللي شاف الرساله ورد جدو. الوووووووووو يا قلب جدو انا. انت فين مالك جدو. مفيش امك فين انا. (ماما شاورت لي انها مش جنبي) مش عارفه بس شكلها في الحمام او المطبخ بتسأل ليه جدو. عادي بشوفها فين اختفت بعد ما خلصنا انا. تلاقيها هنا والا هنا جدو. تمام ممكن يا سمسمه تصوري نفسك تاني انا. انا لسه بعتالك من شويه جدو. خلاص مش لازم انا. لا خلاص ماتزعلش وصورت نفسي وانا لابسه هدومي جدو. عسل يا سمسمه انا. مش زيك يا جدو جدو. مفيش حاجه لجدو تكون حلوه ههههههههههههه انا. من عيني وصورت تاني بس بالبرا والاندر جدو. ايوه كده نار يا سمسمه انا. عايز اكتر جدو. يا ريت انا. من عيني وقلعت البرا وصورت بزازي جدو. يالهوي قمر يا قلبي انا. حبيبي يا جدو وقلعت الاندر وصورت كسي وانا فاتحاه بإيدي (طبعا ماما اللي بتصورني) جدو. هاج اكتر وصور لي زبره اللي بدأ يقف انا. ايه ياعم ده جدو. عاجبك انا. طبعا بس ينفع تحلق الشعر ده جدو. امتي وفين وازاي انا. عادي في الحمام عايزه اشوف زبرك وهو محلوق جدو. من عيني يا قلبي طالما عايزه كده انا. تسلملي عينك تيته فيه جدو. نايمه مش قدره امك افترت فينا انا. هههههههههههههههه هو مين اللي افتري في مين جدو. دينا بهدلتنا انا وتيته انا. ازاي يعني ( دينا ميته من الضحك) جدو. ديه كانت هي اللي بتنكنا انا. هههههههههههههههه جدو. بتضحكي ديه تيته مش قادره وتقريبا اغمي عليها انا. ليه كده جدو. صور تيته وبعت لي صورتها شكلها فعلا ميته بصيت لدينا اللي لسه بتضحك وعاجبها الحوار انا. ديه شكلها فيصت هههههههههههههههه جدو. السن بقي انا. سن ايه الحاجات ديه مافيهاش سن والا ايه جدو. اه صح طالما قادره تتناك تبقي تمام بس برضه الشباب مطلوب انا. اكيد طبعا والتغيير للخروج من الملل جدو. عندك حق هاقوم احلق شعرتي وارجعلك انا. مستعجل ليه جدو. عادي بس كده كده داخل الحمام وبالمره انا. ليا طلب كمان جدو. انتي تأمري انا. بس مفيش زعل جدو. هازعل ليه سمسمتي تأمر انا. عايزاك تشيل شعر طيزك ( دينا بتبص بإستغراب) جدو. ازاي ماينفعش انا. ليه ماينفعش عادي احلقه عايزه اشوفها من غير شعر حدو. ازاي يا سمسمه انا عمري ماعملت كده انا. عادي يبقي تعمل عشان خاطر سمسمه والا تحب اجيبلك كريم مزيل شعر جدو. ينفع انا. ينفع عادي وأسهل وأسرع من المكنه جدو. خلاص لو عندك هاتيه انا. موجود طبعا( دينا متنحه وازاي جدو بينفذ طلباتي) جدو. خلاص ماشي اللي تأمر بيه سمسمه يتنفذ بس لو امك وتيته حدو بالهم انا. عادي نظافه ايه المشكله جدو. للزبر نظافه اه انما للطيز انا. نظافه برضه عشان اعرف الحسها بمزاج جدو. من عيني ولو عايزه اشيل شعر جسمي كله اشيله عشانك يا قلبي انا. كفايه زبرك وطيزك بس ( دينا هاتتجن ابوها بقي خول رسمي وعايز يتناك من حفيدته) جدو. خلاص يا قلبي انا. هاقوم اطلع لك الكريم واسيبه في الحمام والا تحب اجي ادهن جدو. ياريت ينفع انا. ماينفعش ليه هانتكسف مثلا جدو. تمام هاسبق علي الحمام انا. وانا وراك علي طول جدو. سلام يا قلب جدو انا. سلام يا احلي جدو دينا متنحه في اللي بيحصل ومش عارفه اخرتها ايه دينا. هاتعملي ايه في بابا انا. ولا حاجه هاطلع اللي جواه وارجع شباب دينا. وعرفتي ده كله منين انا. طول ما انتوا كنتوا جوه كتت بتصفح واقري عن ازاي واحده تمتع راجل من غير ما ينكها دينا. ووصلتي لأيه انا. لقيت حاجه اسمها بلو جوب دينا. تمام وديه بتبقي يدوي صح انا. اه طبعا يدوي وبتخلي الراجل مش علي بعضه وبالمره يبقي جاهز يخلي تيته تتناك من اي حد مش خالو محمود بس دينا. انتي قصدك ايه انا. عادي مش يمكن احمد يحب دينا. نهارك اسود هي امي شرموطه انا. ابدا بس حبيت اخلي اخويا سعيد وزي ما ناكك منال وناكك ينيك تيته دينا. ده انتي طلعتي نصيبه يا سمسمه انا. حبيبه قلبي يا ماما انا عايزاكم سعداء دايما دينا. طب قومي شوفي اللي هايستني في الحمام ده انا. حاضر وروحت لجدو الحمام كان هو دخل ومستني وماما دخلت لتيته في الحمام طلعت الكريم ودهنت شعره زبر جدو وطيزه وهو مستمتع جدا وزبره واقف علي اخره بوسته وقولتله استني وهاعمل لك اللي انت عايزه جدو رد حاضر يا قلبي قولتله دلوقتي احسب ربع ساعه واستحمي الشعر هايقع لوحده قالي تمام وسبته وخرجت لماما وتيته في اوضتها لقيت ماما فارده علي السرير جنب تيته وتيته ملط وماما بالبرا والاندر لسه وانا لابسه كاش مايوه زي ما انا وتحته برا واندر عادي ماما بصت لي وقالتلي عملتي ايه مع جدو قولتلها تمام كل تحت السيطره وتيته مش فاهمه حاجه وبتسأل فيه ايه عملتوا ايه في الراجل انتي وهي ماما ضحكت وقالت انا مالي سمسمه اللي عملت تيته بصت لي وبتضحك عملتي ايه في جدو يا سمسمه قولتلها كل خير ووهاتشوفي بنفسك وضحكت قالت لما نشوف نوليني القميص البسه واقوم اخد دش دينا بصت لها وقالت لها اجي احميكي تيته ضحكت وقالت لا انا مش ناقصه انا جسمي مكسر ماما ردت يا وليه هاحميكي وادعك لك جسمك انتي فهمتي ايه بس استني لماما بابا يخرج من الحمام قدامه شويه هههههههههههههههه انتوا تيته انتوا عملتوا ايه في الراجل وقامت تشوفه وهي ملط وبزازها بتترج علي بطنها وطيزها بترقص وراها قامت دينا بكل بساطه وتيته بتقوم رزعتها بعبوص لوحها ههههههههههههههههههه تيته اتخضت وبصت لها وقالت بس يا بت اتلمي انا طيزي وارمه منك يا هايجه وراحت لجدو في الحمام وفتحت ودخلت عليه وشافت طيزه واتصدمت وايدها علي صدرها يالهوي ايه يا راجل اللي عملته ده رد عليها نظافه يا وليه ورجعت لنا الاوضه وسرحانه وقالت لدينا ابوكي اتجنن خلاص ماما ردت ولا جنان ولا حاجه سمسمه قالتله يعمل كده وهو نفذ زي ما قالت تيته بصت لها وبعدين ماما. خلي بعدين لبعدين المهم دلوقتي انتي مبسوطه والا لأ تيته. مش عارفه اذا كنت مبسوطه والا لأ ماما. قالت ازاي تيته. من ناحيه الجنس مبسوطه قوي برغم انك افتريتي عليا وعلي ابوكي بس كنت مبسوطه بس قصه محمود وبلبله وهيجان ابوكي علي سمسمه هو ده اللي مخليني مش مركزه ماما. عادي لو مش عايزه بلاش وكده كده محمود بينيك بلبله ومرتاحين وبابا عايز سمسمه ونفسه فيها والدنيا تمام تيته. اه ابوكي شكله خاب علي كبر وشكلها مضايقه ماما. انتي غيرانه علي بابا مننا يا ماما تيته. مش هاكدب عليكي اي ست تشوف جوزها هيجان علي ست ايا كانت مين حتي لو بنتها لازم تتضايق ماما. خلاص وبصتلي وقالت لي خلاص يا سمسمه انسي موضوع جدو عشان تيته بتتضايق انا. خلاص يا ماما اروح انا اوضتي تيته. يابت مش كده مش ده قصدي انا عايزه ابوكي مبسوط ده انا حاساه رجع لشبابه تاني وحسيت اني صغرت ماما. يعني ايه نكمل والا لأ تيته. مش عارفه بس طالما مبسوطين انا ماليش غيركم ماما. يعني بزمتك مش عايزه تتناكي من حد اصغر ويدلعك تيته. بكسوف بس يا بت بقي عيب ماما. ( بتردد كلمه تيته تاني) قال بس يابت عيب اطلعي من دول يا فوفا ده انا اول ما قولت هاخلي اتنين ينيكوكي هجتي اكتر يا لبوه تيته. اتلمي يا دينا انت بجد عايزاني اتناك من اتنين دينا. وايه يعني اللي تتناك من واحد تتناك من اتنين وتلاته واربعه كمان تيته. ده اللي هو ازاي يعني دينا. هاقولك بعدين ويالا عشان بابا خلص وطالع من الحمام تيته. يالا انا حاسه اني جعانه وعايز اكل وبالمره نرم عضم ابوكي دينا. بضحك ماتخافيش ده واخد برشامتين يخلوه عشرين حصان تيته. انا خايفه عليه من البرشام ده دينا. يعني هو انا هأذي ابويا ده ممكن يفضل ينيك كده يومين كمان تيته. ومين تستحمله يا عين امك بقي دينا. يعني هو مفيش غيرك والا نسيتي تيته. لا ياختي يالا نجهز الاكل العصر قرب اومال احمد فين من بدري دينا. احمد مع صحابه وهايتغدي معاهم تيته. يرجع بالسلامه يالا نشوف الدنيا وخرجوا علي المطبخ وجدو خرج من الحمام لابس بيجامه بابا علي اللحم من غير حاجه تحتها وخبط علي باب اوضتي ودخل كنت نايمه فارده بقلب في الفون بصيت له لقيته حالق ذقنه ومنعمها قشطه صفرت صفاره اعجاب واو ايه ياعم القمر ده جدو يا بكاشه ضحكت وقولتله واخبار اللول ايه قام منزل البنطلون لحد ركبته وزبره ظهر قشطه وهو ابيضاني ومنور ايوه يا عم محدش قدك وضحكت وقولتله لفي يا بيضا وريني اللي ورا لف لي ظهره عشان اشوف طيزه لقيتها مهلبيه ومحمره ونظيفه قوي قولتله فلقس ماكدبش خبر وراح مفلقس وانا نايمه علي السرير بتفرج عليه قولتله تعالي ورا شويه قرب مني وفعلا قرب من السرير ولمست طيزه اللي انعم من طين تيته وضربته عليها وقولتله قشطه يا قلبي اتعدل ولبس البنطلون وزبره واقف مش عارف يداريه قالي قومي اعملي حاجه اشربها علي ما بديخلصوا الاكل قولت من عيني يا احلي جدو تشرب ايه قالي اي حاجه من ايد سمسمه حلوه قولت احلي عصير لاحلي جدو عشان يعوض ههههههههههههه وخرج راح البلكونه وانا روحت المطبخ اعمل عصير لجدو وتيته وماما في المطبخ بيعملوا اكل الغدا عملت العصير وروحت لجدو البلكونه كان مولع سجاره واديته العصير وضحكت وقولتله هات نفس ضحك وقالي انتي بتدخني يا سمسمه قولت لأ بس من جدو تبقي ليها طعم تاني واخدت نفس من سيجارته وقربت من بوقه وبوسته بالدخان وخرج الدخان من بوقي لبوقه تنح وقالي يالهووووووووي ايه ده عسل وسكر يا سمسمه وسبته وروحت لماما وتيته المطبخ نكمل الغدا خلصنا الغدا وقعدنا ناكل مع بعض طبعا كانت دينا لبست الكاش مايوه اللي كانت لابسه وخلصنا الاكل ولمينا الدنيا ودخلت ماما المطبخ مع تيته ينظفوا أطباق الاكل وانا بعمل لهم الشاي وعصير لنفسي وخلصنا المطبخ وخرجنا لجدو اللي قاعد في البلكونه واديته الشاي وماما وتيته قاعدين وانا بشرب العصير بتاعي وجدو مولع سيجاره وعايش وسرحان قطع سرحانه ماما بتقوله بابا هات سيجاره بصلها واداها سيجاره احنا عارفين انها بتدخن بس مش بإستمرار وولعها لها وماما بتشرب الشاي مع السيجاره ومتكيفه قوي وسرحانه قربت منها وسألتها مالك يا دندن قالت مافيش رديت عليا انا قالت مفيش يا سمسمه سرحانه قولتلها هاتي نفس بصت مستغربه ازاي اخدت السيجاره من ايدها اخدت نفس وعملت معاها زي جدو بالضبط دينا مش فاهمه اللي بيحصل بس عجابها اللي عملته اخدت نفس من السيجاره وعملت معايا نفس الحركه بس لسانها بيلعب في بوقي وماسكه دماغي وانا ماسكه دماغها كأننا عشاق هايجين علي بعض وجدو وتيته بيبصوا علينا وجدو هاج وبيلعب في زبره وبدأ يقف تاني وتيته واخده بالها منه قالتله يا راجل انت في البلكونه حد يشوفك قالها مين هايشوف احنا في العاشر ومحدش قدامنا قالتله برضه والا انت عاجبك منظر زبرك في الهوا كده ضحك وقالها ماتيجي تشمسي كسك شويه وشمميه الهوا ضحكت وقالت انت شكلك خبت علي كبر والا ايه وطبعا انا وماما بنبوس في بعض بس سامعين الحوار وبنضحك في سرنا وسبتها وقعدت جنبها علي الكنبه واللي عاجبني ان الألفاظ ديه بقت عادي واي حد بيقول اي حاجه بدون كسوف تيته. بتضحك وتقوله ثم ايه اللي عملته ده جدو. عملت ايه تيته. يعني مش عارف جدو. فاهم وعامل عبيط تيته. ماردتش يعني حد يعمل كده جدو. عادي تغيير ونظافه تيته. تغير ونظافه اه انما طيزك يا راجل جدو. وايه يعني سمسمه عايزه كده صح يا سمسمه انا. صح يا قلب سمسمه تيته. ماشي ياخويا انت وهي ماما. اهدي يا فوفا الموضوع بسيط تيته. يشيل شعر طيزه وتقولي بسيط ماما. ايه المشكله هو عاجبه كده وانا كمان عاجبني وسمسمه كمان تيته. والناس تقول ايه ماما. ناس مين هو حد بيشوفه غيرنا تيته. اهو كده وخلاص ( تيته باين عليها الغيره) ماما. طب خلاص ماتزعليش وقامت ناحيتها وحطت شفايفها هلي شفايف تيته وباستها وقفشت بزازها وقرصت علي الحلمه قوي وتيته مش قادره تفلفص منها ولا تفتح بوقها وسابت شفايفها وقالت لها بصوت واطي بطلي غيره وليكي عندي مفاجأه تيته سكتت وماردتش كان جدو هاج وبيلعب في زبره وبدأ يقف تاني وانا عيني معاه شاورتله يجيلي دخل وزبره مدلدل من فتحه البنطلون قلب جدو قولتله بحبك قوي قوي يا جدو رد وانا بموت فيكي يا قلبي ومسكت زبره ادعك فيه والعب في بضانه اللي بدوره وقف في لحظه وبقي اكبر من ايدي وانا قاعده علي الكنبه وجدو واقف قدامي ظهره لماما وتيته اللي قاعدين يتفرجوا وانا بلعب في زبر جدو قالي مصي يا سمسمه بصيت له وقولت اصبر انا هنا اعمل اللي عايزاه وقت ما اعوذ ماتقوليش اعمل ايه وقرصت بضانه اتألم وقال حاضر وماما وتيته قاعدين مستغربين شاورت لماما تيجي وفهمت انها تنزله البنطلون وفعلا نزل البنطلون وبقت طيزه عريانه ليها وبقت بتحسس عليها وانا ماسكه زبره في ايدي وعجب دينا قوي طيز جدو وهي محلوقه ونظيفه كأنها طيز ست بالضبط وبدأت دينا تلحس طيز جدو وتبوس فيها تيته قامت تقفل الستاره خايفه حد يشوف برغم ان ماحدش هاياخد باله بس تيته ليها دماغها برضه ورجعت لماما اللي نازله علي ركبتها وبتبوس وتلحس في طيز جدو وقعدت وراها تحسس علي ظهر دينا وتبوس فيها ماما لفت لها وقالت لها تعالي شوفي قصدها طيز جدو وفعلا تيته بتحسس علي طيز جدو وشكلها عجبتها وبقت تبوس وتلحس وماما رفعت لها القميص وطيزها بانت لماما اللي بدورها بقت تبوس وتلحس في طيز تيته وانا بلعب في زبر جدو ورجلي علي بطنه وصدره بلعب بيها في بزازه واتحكمت في جدو زي ما انا عايزه ماما سابت تيته ورجعت لطيز جدو تاني وعايزه تدخل صباعها في طيزه وتبعبصه وقالت له وطي لسه هايفلقس زقيته برجلي وشاورتله لأ ماما بصت مستغربه جدو مش بيسمع كلامها وبصت لي غمزتلها فهمت اني هاخد جدو جوه واعمل اللي انا عايزاه اتعدلت وقومت مسكته من زبره وجاراه ورايا وانا بشده من زبره وجدو كده بقي تحت رهن اشاره مني يعمل اي حاجه عايزاها وماما وتيته بيبصوا لبعض بس الواضح أن تيته زعلت او غيرانه وانا ولا همني انا هاضبط جدو وبعد كده نشوف حوار تيته وزعلها ماما وتيته دخلوا اوضه ماما وانا اخدت جدو علي اوضتي وبدأت المعركه دخلت اوضتي ونمت علي السرير فارده رجل وتانيه رجل وماسكه موبايلي وفاتحه فيديو مع ماما مباشر اللي طبعا بتتفرج عليه هي وتيته في اوضتها وجدو واقف مش عارف يعمل ايه شاورت له اقلع وقلع وبقي ملط وشاورتله يلف لف وبقت طيزه ليه وبينفذ بدون تردد كأنه متخدر قولتله فلقس وافتح طيزك بإيدك فلقس وفتح طيزه قوي وانا بصور قولتله قرب اتعدل ولسه هايقرب قولتله ارجع وانت مفلقس فعلا رجع عليا وهو مفلقس قولتله افشخ طيزك فشخها حطيت صباعي علي خرم طيزه وانا بصور بالايد التانيه بس عايزه اثبت الموبايل في حته واصور منها بصلي وقالي بتعملي ايه بتصوري ليه قولتله عادي انت مش بتحب التصوير هاصور كل لحظه وهامتعك بيها سكت وماردش المهم ثبت الموبايل علي طيزه وبدأت الحس خرم طيزه والعب في بضانه وزبره وادلكهم قالي سمسمه ممكن تقلعي قولتله بمزاجي وقت ما احب اقلع هاقلع انا تنفذ وبس هز دماغه حاضر وانا بلحس في خرم طيزه وبضانه وهو هاج علي اخره قالي طب ممكن اطلع علي السرير رجلي مش قادر اقف عليها قولتله اطلع طلع علي السرير وفلقس علي ركبه ( دوجي) وانا عدلت الموبايل تاني عشان ماما وتيته يشوفوا وبصيت ليهم وغمزتلهم وضحكت وهما ضحكوا بس شكلهم هايجين علي الاخر ومبسوطين وبلعب في طيز جدو وابتديت ادخل صباعي في طيزه وابعبصه وايدي التانيه بتلعب في زبره وبضانه وهو في عالم تاني وجاب اخره بصيت في الكاميرا لماما وقولتلها هاتي خياره سمع وقال لأ قولتله اسكت هاخليك في احلي متعه ماما جت وجابت الخياره وخرجت علي طول مسكت الخياره وبلتها شويه عشان تكون سهله وبدأت ادخلها في طيزه بتدخل بس بصعوبه جدا وهو مش قادر ويقول خلاص يا سمسمه كفايه كده وانا ولا بسأل وبقرص علي بضانه اكتر واقوله مش عايز تنيك سمسمه استحمل وهو يرد حاضر يا قلبي هاستحمل قولتله شاطر يا جدو والا اقولك يا خول قالي اللي تحبيه قولتله لأ اللي تحبه هاقوله قالي انا الخول بتاع سمسمه قولتله شطور يا خول وتيته قالي شرموطه ودينا قالي متناكه ومنال قالي لبوه ونبيله قالي مومس وانا قالي انتي قلبي انا وانت قالي الخول بتاعك طب يالا يا خول عشان انيكك افتكرت للزبر الصناعي اللي كان مع منال يوم ما كانت عندنا قولت اسأل دينا عليه وفعلا سألت دينا وبصيت في الفون وقولتلها للزبر الصناعي بتاع منال كان هنا في اوضه الليفنج شوفيه يا ماما ماما قالت حاضر اظاهر عاجبها المنظر وتيته كمان ساكته وهايجه ما انا شايفاهم في الكاميرا ماما دخلت عليا و معاها الزبر الصناعي ولسه هاتقف تتفرج شاورتلها خرجت ولسه جدو مفلقس وفي دنيا تانيه خالص خرجت الخياره من طيزه ولقيتها بتقفل وتفتح لوحدها من كتر هيجانه وقولتله عايز تشوفني عريانه يا خول قالي يا ريت يا سمسمه قولتله عيوني وقلعت هدومي وبقيت ملط ولبست الزبر علي وسطي وقولتله عايز تتناك ازاي يا جدو قالي بلاش قولتله تاني عايز تتناك ازاي يا خول قالي زي ما تحبي قولتله نام علي ظهرك وفعلا نام علي ظهره ارفع رجلك عايزه طيزه مفشوخه ورفع رجله ومسكها بإيده وانا جيت عليه وبدخل الزبر في طيزه بالراحه وهو ماسك زبره بيلعب فيه وفعلا دخلت الزبر في طيزه بالراحه لحد ما بقي كويس وبدأت انيكه زي الافلام بالضبط وهي بيلعب في زبره ويقولي هاتي بزازك ارضعهم قولتله من عيوني ( ماهو مش كل حاجه لأ لازم برضه اريحه عشان ما يزعلش) واخد بزازي في بوقه برضه فيهم وانا بنيكه ويقفش في بزازي قوي وانا مش هاكدب بصراحه هجت وقولتله نغير الوضع قالي زي ما تحبي اعمل ايه قولتله هنام علي ظهري وتعالي فوقي ونمت علي ظهري وركب علي الزبر من نفسه ودخله في طيزه بنفسه وكأنه مستمتع باللي بيحصل وايده سانده علي بزازي وطالع نازل علي الزبر وقرب مني يبوسني وحط بوقه علي بوقي وروحت معاه في بوسه عميقه حسيت وقتها كسي بينزل عسله وانا حاضناه قوي وبعصر في جسمه ورفع راسه وعدل جسمه وانا بلعب في زبره وبصلي وقالي بموت فيكي يا سمسمه رديت وانا بموت فيك يا احلي جدو قالي لأ انا الخول بتاعك قولتله حاضر يا احلي خول في الدنيا كلها ليا طلب بس صعب قالي انتي ماتتطلبيش انتي تأمري علي طول قولتله بس صعب قالي مفيش صعب ولا غالي علي سمسمه طبعا ماما وتيته مركزين في اللي هاقوله وقولتله يعني اي حاجه سمسمه عايزاها هاتعملها وطبعا بقرص علي زبره وبضانه والزبر في طيزه لسه قالي اطلبي اي طلبي بس ماتبعديش عني وانا اعمل اللي انتي عايزاه قولتله عمري ما هابعد عنك ارضع بزازي بقي ونزل علي بزازي هايج وبيرضع ويقفش فيهم زي المجنون هايقطعهم وانا انيكه اكتر وادخل واخرج الزبر في طيزه بالراحه وقولتله عايزه اشوف تيته بتتناك قالي عادي انيكها وتشوفيها بس ما انتي شوفتيها قبل كده قرصت علي زبره اكتر وقولتله عايزه اشوفها بتتناك من حد تاني لقيته هاج وزبره بينقط علي بطني ورد بدون تردد وهي هاترضي ومين اللي هاينيكها قولتله سيبها عليا بس انت موافق انها تتناك قالي طالما سمسمه مبسوطه انا مبسوط انا هاكون مبسوطه وهي بتتناك من حد تاني وتتفشخ هاج اكتر وبينقط تاني قولتله ايه رأيك قالي حاضر نيكيني بقي طيزي بتاكلني وشديت علي زبره واعصر بضانه وقولتله ايه رأيك في خالو محمود قالي طب ازاي قولتله سيبها عليا بس لازم ينيكها لوحده الاول قالي مفيش مشكله ودينا هاتعملي ايه لو عرفت قولتله خلي كل حاجه علي سمسمه قالي خلاص يا قلبي اعملي اللي انتي عايزاه بس افشخيني ونيكيني اكتر قولتله تعالي نغير وفلقس قالي حاضر وقام من علي الزبر واتعدل وفلقس وانا جيت ورا ودخلت الزبر في طيزه اللي دخل بسهوله وبدون أي مجهود مني وبقيت بنيكه زي ما اي راجل بينيك ست وبقي الزبر بيدخل ويخرج في طيزه بكل سهوله وهو مستمتع وبيزوم ويتأوه وانا شغاله نيك واضربه علي طيزه واقوله مبسوطه يا لبوه يقول اه متكيفه يا متناكه يقول اه مرتاحه يا شرموطه يقول اه ويقول نكيني يا سمسمه انا لبوتك ومتناكتك وشرموطتك تيته وماما هايجين علي الاخر وشكلهم مش مصدقين اللي بعمله في جدو ولا مستوعبين اللي وصلتله معاه وانا أشد عليه اكتر واقوله طيزه حلوه يا خول عايزه اقطعها يقولي قطعيها وافشخيها وانا بشد عليه اكتر واقوله عايز تنكني يا جدو يقول عايزك تنيكيني وزبره بينقط لبنه وشاورت لتيته و ماما يجوا وقفلت الفون ولقيتهم في ظهري وهايجين علي الاخر وقولت لتيته تعالي وجدو نام علي ظهره وتيته ركبت علي زبره ودخلته في كسها وانا جيت وراها وبدخل الزبر في طيزها وبقت تتناك مننا وهي مستمتعه ومبسوطه ودينا بتتفرج ومبلمه ومسهمه ومش عارفه تعمل اي حاجه لغايه ما جدو جاب لبنه في كس تيته والدنيا هديت وانا بصراحه كنت تعبت قوي وهما كمان تعبوا وخلص اليوم علي كده عايزين نعرف اللي هايحصل بعد كده نكمل في الجزء الجديد الجزء الخامس بعد ما خلصت نيك جدو وخليته ينزل في كس تيته اللي كانت هايجه وماما اللي كانت واقفه تتفرج وسرحانه في ابوها اللي بقي خاتم في صباعي وبينفذ اللي اقوله قومت وقلعت الزبر الصناعي اللي كنت بنيك جدو وتيته بيه وانا ملط ودخلت علي الحمام اخد دش وتيته وجدو نايمين في اوضتي ولقيت دينا ورايا في الحمام وانا واقفه في البانيو وهي قعدت علي قاعده الحمام دينا. بغضب ايه اللي عملتيه في جدو يا اسماء ده انا. عملت ايه دينا. عملتي ايه انتي خليتيه مش علي بعضه وبقي خول رسمي واتناك انا. مش قوي كده هو عمره ما هايعمل كده في اي مكان ولا مع اي حد دينا. بقيت اخاف منك يا اسماء انا. ماما حبيبتي احنا بنتمتع وكل واحد وليه متعه معينه ومختلفه عن التاني دينا. بس برضه ده بابا انا. انا اسفه واوعدك مش هاتتكرر تاني دينا. مش قصدي بس خايفه عليكي انتي بنتي برضه مهما كان اللي حصل او اللي بيحصل انا. عارفه يا روحي ماتخافيش علي سمسمه دينا. خايفه يا روحي غصب عني انا. ولا خوف ولا حاجه بس بصراحه وبدون خجل او كذب استمتعتي وانتي شايفه جدو معايا كده دينا. مش هاكدب استمتعت وكنت هايجه وكان نفسي اكون مكان ماما تحته انا. وما دخلتيش ليه لو قولتي لي كنت خليته ناكك انتي دينا. بس برضه ديه ماما وعاجبها المنظر وقولت الجيات اكتر كنت خلصت الدش وخرجت من البانيو وماما قلعت ملط هاتاخد دش بعدي ولفيت البشكير عليا وحطيت فوطه علي شعري ووقفت اتفرج علي دينا وهي بتستحمي بصراحه جسمها عاجبني قوي بهيج مجرد ما اشوفها عريانه والميه نازله علي بزازها وسارحه لتحت علي كسها وطيزها من ورا جباره بصراحه هجت علي المنظر وحسيت كسي بياكلني انا. دينا ممكن طلب بصت لي دينا. طلب ايه انا. ممكن دينا. ممكن ايه مالك انا. ممكن تلفي وتفلقسي دينا. مستغربه افلقس ليه انا. فلقسي بس عايزه اشوف كسك دينا. بكل مياصه وشكلها لسه هايجه كسي وطيزي عاجبينك انا. بموت فيهم بس كسي بياكلني عايزه اشوف كسك وطيزك وانتي مفلقسه دينا. وشكلها عايزه لفت وفلقست والميه لسه نازله علي جسمها انا. افتحي بإيدك دينا. كمان افتح بإيدي ليه هاتنيكيني والا ايه هههههههههههههههههه انا. هو انا اطول دينا. طولك يا روح فيه إيه يا اسماء انا. افتحي بس دينا. اهو اما اشوف اخرتها معاكي وفتحت كسها وهي مفلقسه منظره نار ولونه وردي تحفه وخرم طيزها شكله نار وبزازها مدلدلين وحلمتها واقفه زي زبر العيل الصغير سرحت معاه وبقيت مسهمه قاطعني صوت دينا خلاص بقي يا سمسمه بمحن وشكلها هاجت مش قادره افضل موطيه كده انا. خلاص يا قلبي انا رايحه اوضتي وكملي حمامك وخرجت علي اوضتي اللي طبعا لسه فيها جدو وتيته نايمين علي ظهرهم ومفشوخين ملط وطبعا لبن جدو مغرق الملايه والاتنين مريحين بس مفتحين عينهم وانا قدام الدولاب بدور هالبس ايه ولسه لافه البشكير علي جسمي والفوطه علي رأسي وطلعت ترينج عباره عن استرتش بارمودا تحت الركبه وسويتشيرت ولسه بطلع غيار من الدرج برا واندر وجدو وتيته بيتفرجوا عليا وسرحانين وخارجه من الاوضه عشان اروح اغير في الليفنج او غرفه ماما قاطعني صوت جدو سمسمه ماتخليكي كده رديت كده ازاي قالي بالبشكير قولتله لأ بس هالبس حاجه تعجبك راح باصص وقالي طب بلاش سنتيان وكلوت ضحكت وقولتله اسمهم برا واندر يا جدو تيته ضحكت وقالت له ده اسامي اليومين دول قالي مش مهم خليكي من غيرهم وخلاص قولتله من عيني يا احلي جدو بلاش برا ولا اندر عشان جدو يكون مبسوط بس ماما بتتضايق ومش بتحبني اكون من غيرهم قالي سيبي ماما عليا قولت من عيني يا سي جدو ورجعت البرا والاندر في الدرج تاني ولسه هاخرج عشان اغير قالي رايحه فين قولتله هاروح اغير قالي غيري هنا ... وتيته مستغربه وبتبص ومش عارفه تتكلم قولتله لو هاتكون مبسوط من عيني وشلت الفوطه من علي شعري وقلعت البشكير وبقيت ملط ووقفت قدام المرايا اسرح شعري وظهري ليهم بس شايفاهم في المرايا وجدو عينه مانزلتش من علي طيزي وتيته بتبصلي وتبصله مش عارفه تنطق ولقت زبره وقف نص وقفه سرحت بإيدها عليه تلقائيا وبتدعك فيه وهو عينه معايا ولا حاسس بيها خلصت شعري ولبست البارمودا والسويتشرت علي اللحم ولفيت لقيت جدو وتيته مغمضين عينهم وسرحانين في دنيا تانيه هي ماسكه زبره وهو بيحسس علي كسها وانا واقفه اتفرج لقيت دينا ورايا لابسه البرنس ولافه الفوطه علي شعرها وبتتفرج معايا وهما ولا هما هنا ضحكنا وخرجنا من الاوضه علي اوضه ماما اللي اول حاجه سألت عليها مش لابسه برا ليه قولتلها ولا اندر ردت ببساطه كده هو بقي عادي يعني قولتلها جدو عايز كده ومارضتش ازعله واديكي شفتي تأثيره عليهم ضحكت وقال ماشي ياختي يا ام تأثير دينا لبست ترنج برضه شبه بتاعي بس لونه مختلف لان معظم لبسنا واحد بنشتريه مع بعض وعادته بابا لما بيجيب حاجه بيجيب منها اتنين بمقاسين مختلفين بس الفرق ان دينا لبست برا بوش أب رافع بزازها ومخليهم نار واندر فتله بنفس لون البرا وخرجنا علي تيته وجدو لقيناهم عاملين 69 جدو تحت وتيته فوقه بتمص زبره وحاطه الزبر الصناعي في طيزه وهو بيلحس كسها بصيت لماما وقولتلها شوفتي ضحكت وما اتكلمتش وسرحت شاورتلها تشاركهم قالت لأ خرجنا علي الليفنج وقفلنا الباب عليهم انا. انتي مالك فيه ايه دينا. مافيش انا كويسه انا. بس دينا. بس ايه انا. انتي ما اتنكتيش خالص النهارده انتي تعبانه دينا. لا ابدا بس لسه مزاجي ماجاش انا. وهايجي امتي مزاجك ههههههههههههههههه دينا. اتلمي انا بحب اتناك بمزاج ومتعه مش زيك وخلاص انا. ياعم المزاج دينا. بس يا جزمه انا. شكلك مستنيه احمد يا دندن دينا. وماله قلبي وروحي وعمري وكل حياتي انا. ايوه يا عم ايه الرومانسيه ديه كلها اهو قلبك زمانه جاي دينا. اتلمي يا اسماء انا بقيت اخاف منك انا. حد يخاف من سمسمه دينا. حبيبتي يخليكم ليا ولا يحرمني منكم انا. بموت فيكي يا احلي دندن في الدنيا دينا. روحي شوفي جدو وتيته خلصوا والا لأ انا. من عيني يا عيني روحت لجدو وتيته اوضتي لقيت وضع عاجبني قوي ورجعت لدينا قولتلها تعالي وجت معايا وصعقت من المنظر جدو واقف علي الارض مفلقس وساند علي السرير وتيته لابسه الزبر الصناعي وبتنيكه كأنها راجل محروم من الستات بقاله عمر وطيزها تحفه محتاجه بعبوص يلزقها في الحيطه وهايجه قوي واللي يشوفهم استحاله يقول دول كبار في السن ابدا ماتديهمش اكتر من 30 سنه بالكتير وتحسهم رجعوا لاقصي ايام الشباب المهم جدو بيقول لتيته هاجيب خلاص نيكي اكتر يا وفاء وتيته سحبت الزبر ورزعته مره واحده ماهي خلاص بقت خبره ومع الرزعه كان جدو ناطر لبنه علي السرير ومع كل دخله وخارجه من الزبر الصناعي في طيزه بينزل لبن هنا قاطعتهم ماما اللي شكلها هاج كفايه بقي ده انتوا كنتوا في جره وطلعتوا لبره جدو اترمي علي السرير ونطر الزبر الصناعي من طيزه ومنظر تيته والزبر مدلدل من فوق كسها تحفه وماسكاه كأنها راجل بيضرب عشره ولبنها سايل من كسها علي فخادها من جوه وباين قوي وشكله تحفه فكت الزبر الصناعي من علي وسطها وقالت لماما انا عايزه واحد من ده ماما ضحكت وقالت لها استحليتيه والا ايه قالتلها بكسوف بس يا بت ودخلت علي الحمام تاخد دش وماما وراها وانا روحت الليفنج وفتحت التليفزيون وبقلب في الفون وماما وتيته في الحمام تيته. تعرفي يا دينا دينا. ايه فيه ايه تيته. اول مره احس الاحساس ده دينا. احساس ايه تيته. اني اكون عامله زي الراجل كده وبنيك دينا. مش حارماكي من حاجه تيته. يخليكي ليا ولا يحرمني منك يا قلبي دينا. ولا منك يا اغلي الناس تيته. بس عايزه اجيب البتاع ده منين دينا. مش عارفه هاسأل منال هي اللي جايباه تيته. ايه ده مش بتاعك دينا. لأ ده بتاع منال نسيته لما كانت هنا المره اللي فاتت تيته. ابقي اسأليها واعرفي وبكام قالتلها احنا فيها خلصي دش واكلمها قامت تيته من علي القاعده ودخلت البانيو اخدت دش وندهت لماما ماما رجعت لها في ايه قالتلها مافيش فوط في الحمام ضحكت دينا ماتخرجي عادي وسحبتها من ايدها علي اوضتها وادتها الفوط تنشف جسمها وهي واقفه قدامها ماما ملط وماما بتتفرج عليها وطلعت لها لبس من عندها طبعا لبس ماما علي تيته هايكون ضيق بس لفت نظر تيته الترنج اللي لابسينه انا وماما وهي عايزه تلبس زينا وقالت لماما انتي عندي ترنج تاني زي ده ماما. كتير ما انتي عارفه مدحت لما بيجيب حاجه بيجيب منها كل الالوان تقريبا ليا ولأسماء بس هو مجسم عليا عليكي هايكون ضيق قوي تيته. عاجبها وقالت لها اجرب ماما. من عيني تحبي لون ايه تيته. اي لون اللي موجود ماما. خدي ده لونه تركواز هايكون تحفه عليكي تيته. هههههههههههههههه مفيش احمر دينا. الاحمر مش نظيف عايزاه احمر ليه يا فوفا تيته. بتريق يا بت شوفي لي السنتيان والكلوت مش فاكره قلعتهم فين ههههههههههههه دينا. استني وطلعت من الدرج اندر مغري بيسموه سكيني وبرا بوش أب سكسي قوي تيته. ايه دول هههههههههههههههه دينا. سنتيان وكلوت هايكونوا ايه تيته. ودول هايدخلوا فيا ازاي دينا. مش لازم يدخلوا تيته. ده انا مالبسهومش احسن دينا. البسي دول هايجسموا عليكي وهايبقوا تحفه وتخلي بابا سايح عليكي تيته. مكسوفه تلبسهم هههههههههههههههه هاتي اما اجرب هو ابوكي ناقص سيحان دينا. خدي تيته بتلبس الاندر والبرا اللي دخلوا فيها بالعافيه وبزازها نصها برا السنتيان والاندر داخل وقافل علي طيزها بالعافيه بس منظرها بصراحه بقي سيكسي جدا ولبست الترنج وبقت مزه علي الاخر وقعدت قدام المرايا وحطت ميكب كأنها عروسه شكلها ناويه علي حاجه ورجعت 30 سنه لورا وبقت اجمد من دينا برغم فارق السن بس امكانيات تيته اجمد من حيث البزاز والطيز وقصر قامتها مخليها بطه بلدي وخرجوا الاتنين من الاوضه جولي في الليفنج وانا بلعب في الموبايل وفارده علي الكنبه وبقينا لابسين زي بعض مع اختلاف الألوان بإستثناء ان انا مش لابسه برا ولا اندر بس حاسه بحريه مع كل حكه من الاستريتش بتاع الترنج في زنبوري بحس بمتعه رهيبه واصلا الاستريتش كان مجسم علي كسي ومبين الفلقه كأني عريانه عكس ماما وتيته شويه اللي لابسين اندرات تحته بس بصراحه كس تيته شكله نار ومدملك ومكلبظ وباين اجمد مني ومن ماما و الاندر اللي لابساه ضيق علي طيزها مبينها بنت في التلاتينات هيجتني بصراحه المهم كل ده وجدو نايم في اوضتي ملط ماقمش من مكانه وكنا خلاص الساعه داخله علي 7 بالليل وفون ماما رن احمد اخويا دينا. الو ايوه يا حبيبي احمد. ايوه يا ماما انا تحت وطالع عايزه حاجه اجيبها من تحت دينا. انت لسه معاك فلوس احمد. اه معايا عايزه حاجه دينا. تمام هات عشا خفيف من السوبر ماركت وشويه لب و سوداني وبيبسي (روق علينا كده جدو وتيته عندنا وبقنعهم عشان يباتوا) احمد. حاضر فيه حاجه تاني دينا. اه شوف البواب خلص العربيه وركنها مكانها والا لسه ولو خلص هات منه المفتاح احمد. تمام انا لقيتها مركونه وانا معدي من قدام العماره وشكلها مغسوله دينا. تمام يبقي خلص هات منه المفتاح وانت طالع احمد. تمام فيه حاجه تاني دينا. تسلم لي يا قلبي احمد. سلام مؤقت دينا. سلام يا روحي دينا قالت لتيته قومي جدو ينام في اوضتي عشان احمد طالع وممكن يشوفه وهو داخل اوضته قولتلها هاقوم انا خليكي يا تيته وروحت لجدو اللي نايم ملط علي وشه وطيزه باينه قشطه قدامي وقربت منه وقعدت علي السرير جنبه وحسست علي طيزه وبوستها لقيته صاحي وبيضحك ضحكت وقولتله قوم نام في اوضه ماما عشان احمد طالع قالي حاضر يا قلبي وقام اتعدل وقعد علي السرير وقالي جسمي مكسر يا سمسمه مش قادر قولتله أسند عليا يا روحي وسندته وقام واخدت البيجامه من علي الأرض في ايدي وسانداه لحد اوضه ماما قالي هاريح ساعتين واقوم اروح بقوله تروح فين قالي كفايه كده طول النهار معاكم قولتله وانا بقرب منه وبمسك زبره ولو قولت عشان خاطر سمسمه قالي ماهو مش هاينفع نزلت علي زبره بوسته ولو كده قالي بس يا سمسمه قولتله بس ايه ونزلت علي زبره تاني وحطيته في بوقي وهو نايم عامل زي الجلده لقيته ساح وراح في دنيا تانيه قولتله نام ولما تصحي نتكلم وقفلت الباب عليه وسيبته ورجعت لتيته وماما الليفنج لقيتهم بيتكلموا في موضوع بلبله وخالو محمود تقريبا بيهروا في اي رغي و خلاص دينا قالتلي روحي شيلي البتاع اللي في أوضتك بدل ما احمد يشوفه مش منظر يعني رديت ههههههههههههه علي اساس انه ماشافهوش قالت امشي يا جزمه واغسليه قولت حاضر تيته. الا بالحق مش هانكلم منال نسأل جابته بكام ومنين دينا. حاصر وجابت الفون واتصلت علي منال وفاتحه الاسبيكر منال. الو ايوه يا دندن دينا. ايه يا منال ازيك عامله ايه ونور عامله ايه منال. تمام يا روحي وانتي والعيال اخباركم ايه دينا. بخير يا قلبي منال. خير فيه حاجه دينا. كنت عايزه اسأل علي البتاع اللي نسيتيه عندي منين وبكام منال. بتاع ايه دينا. البتاع اللي كنا بنعمل بيه منال. قصدك الزبر الصناعي هههههههههههههههههه ليه عاجبك دينا. يابت مش ليا منال. اومال لمين دينا. حد سأل عليه وعايز منه منال. جد مين دينا. حد وخلاص منال. حد يخصك قوي يعني دينا. اه حد عزيز عليا وعايزه اجيبه له هديه منال. خلاص خديه دينا. ازاي وانتي منال. هاجيب غيره دينا. خلاص يبقي انا هادفع تمن الجديد منال. فلوس ايه يا بت انا كده كده كنت هاغيره بقي صغير عليا دينا. هههههههههههههههه صغير ازاي منال. بقي مش مالي كسي زي الاول ههههههههههه دينا. هي الحاجات ديه بتكش هههههههههههههه منال. لأ طبعا بس كسي اللي وسع هههههههههههههه دينا. وتجيبي بداله ليه اومال محمود بيعمل ايه منال. محمود معايا بس الأمر مايسلمش يقي عندي حاجه برضه تريحي لما اكون عايزه دينا. ماشي خلاص يعني اخد اللي عندي منال. اه خديه مايغلاش عليكي دينا. تسلمي لي يا روحي منال. مافيش جديد في الموضوع اللي اتكلمنا فيه دينا. موضوع ايه ( عايزه تعرف تيته عشان تقنعها) منال. موضوع محمود وامك دينا. لسه بس شكلها ممكن منال. كنت حاسه انه ممكن دينا. حاسه ازاي منال. احساس مجرد احساس دينا. هو محمود كلمك تاني في الموضوع ده منال. كل ما ينام معايا يتخيلني امك دينا. ده الواد هايج علي اخر ههههههههههههههههه ( تيته بتسمع ومش مصدقه اللي بيتقال وتقول في سرها ده الكلام طلع جد ومحمود عايز ينكني) منال. علي اخر اخره والواد اول امبارح وهو معايا واخر انسجام بيقولي فلقسي يا فوفا دينا. هههههههههههههههه ده علي اخر منال. ماهو معذور يابت دينا. ليه معذور ياختي ماهو بينيكك وينيك نبيله منال. بس امك معششه في دماغه ومش عارف يخرجها دينا. بصراحه امك مزه تستاهل منال. ديه مش تستاهل بس ديه تتاكل علي رأي الواد محمود دينا. ده الواد شكله علي اخره منال. اخره بس ده اخر اخر اخره اقولك علي حاجه دينا. قولي بس ثواني ( قاطع دينا جرس الباب احمد اخويا وصل وسلم عليهم ودخل ياخد دش وماما قالت طلعي الحاجه اللي في الشنط ولو عايزه تلاجه حطيهم علي ما اخلص مع خالتك) منال. خير فيه ايه دينا. احمد لسه واصل منال. الف سلامه علي وصوله دينا. كملي حصل ايه خلاكي تعرفي انه عايز ماما منال. لما ناكني اول امبارح وكان بيتخيلني امك سألته انت بتشوف امك وهي عريانه يا واد رد عليا كتير اخرها الصبح قبل ما اجيلك قولتله ازاي قالي شكل ابوكي مروقها ومن ساعه ما دخلتيني عليهم وخليتيني اشوفهم بقيت ابص عليها كل يوم الصبح قبل الشغل دينا. يا نهار ابيض ما انتي عرفتيه السكه يا زفته منال. وانا مالي مش امك وابوكي اللي بيسيبوا الباب مفتوح دينا. دول عيالهم يا متناكه منال. عيال مش عيال مايقفلوا عليهم دينا. علي كده نبيله بتاخد بالها منال. طبعا ما سبب نيكه لنبيله انه كان بيشوف ابوكي وامك مع بعض دينا. هو بيشوفهم كمان منال. اومال ومش مره ولا اتنين دينا. وايه علاقه انه بيشوف ابوكي وامك بأنه ينيك نبيله منال. كان واقف مره بيشوفهم كالعاده من غير ماياخدوا بالهم وكانت امك مفلقسه وابوكي ركابها وظهرهم الباب وصوت هياجنها جايب البيت كله ومحمود بيتفرج عليهم ومطلع زبره بيضرب عشره علي المنظر شافته نبيله وبقي مش عارف يرد سحبته من ايده علي اوضتها وقعدت تهزق فيه وتشتمه وهو مش عارف يرد عليها بس صعب عليها وطبعا زبره كان كش واختفي ووعدها مايعملش كده تاني وقامت نبيله عشان تقفل الباب علي ابوكي وامك وشافتهم كانوا غيروا الوضع وبقي ابوكي نايم علي ظهره وامك نايمه فوقه وتقريبا كده نبيله هاجت وبقت تحسس علي كسها المحروم من النيك شافها محمود وقرب منها وبقوا يتفرجوا علي ابوكي وامك وكان زبر محمود وقف تاني علي المنظر وخلفنا لابوكي وامك ساندوا بالهم ورجعوا علي اوضه نبيله وحصل اللي حصل دينا. ديه حكايه ولا في الافلام منال. اومال ده انا نفسي مش مصدقه وفاكره اني اصيع واحده فيكم طلعت الهبله بتاعتك دينا. ده انا الكبيره اللي طلعت مختومه علي قفاها منال. يا ستي المهم هاتشوفي الموضوع ده انتي دينا. في اقرب فرصه امك عندي اصلا منال. ما انا عارف نبيله قالتلي انها عندك دينا. عندي من بدري واحتمال اخليها تبات معايا منال. اه يابت وتخلي الجو لمحمود ونبيله يعملوا عرايس دينا. هما لسه هايعملوا عرايس ده خلاص قربوا يخلفوا منال. بس تعرفي يا بت يا دينا دينا. ايه منال. مفيش احسن من النيك اللي بمزاج برضه مفيش خوف من حد يعرف ولا يشوف علي عينك يا تاجر دينا. اه طبعا منال. المهم امك فين مالهاش حس دينا. ههههههههههههههههه بصوت عالي جدا كأنها ضحكه رقاصه في كباريه امك جنبي وسامعه كل حاجه منال. ولا بتصد ولا بترد مختومه دينا. بت يا منال انتي فين الو الو الو منال. بتهرجي يا دينا بصوت محشرج ومبحوح دينا. اهرج ليه انا فاتحت امك وماكانتش مصدقه منال. يعني امك سمعت اللي بقوله دينا. بالحرف الواحد تيته. ( مقاطعه الحوار) ايوه يا عين امك سامعه وعرفت منال. مكتومه كتمه الفول المدمس مش عارفه تتكلم تيته. مالك اتخرستي ليه ردي منال. ايوه يا ماما تيته. انا عرفت بقي محمود بينيكك ويتخيلك انا منال. ده هو مش انا دينا. خلاص يا منال سلام دلوقتي منال. ماشي يا دينا بقي تعملي فيا كده دينا. عملت ايه منال. بعدين دينا. امك قامت وانا قفلت الاسبيكر منال. كدابه دينا. حلفت بكل الحلفانات ماما قامت ودخلت تحضر العشا منال. بقي ديه حركه يا دينا دينا. انا قاصده اسمعها وده جزء من خطتي منال. يعني بدأتي الخطه دينا. وقربت اخلصها خلاص فاضل بس تهيئه الجو والوقت لمحمود ينيك ماما وبابا ينيك نبيله منال. بس هاتعمل كل ده ازاي دينا. يابت خلاص كل ده خلص فاضل بس انهم ينفذوا منال. وبابا وماما وافقوا دينا. ماما اديكي سمعتي بودنك وبابا تمام وجاهز منال. بابا ازاي رضي دينا. ابوكي وامك خلاص ممكن يعملوا اي حاجه منال. مش مصدقه اللي بسمعه بابا دينا. ماله بابا منال. موافق ان ماما تتناك من محمود دينا. وتتناك من اي حد كمان مش محمود بس منال. اي حد كمان انا مش قادره اصدق دينا. لا صدقي ولو عايزاه ينيكها وحد بينيكها معاه هايوافق منال. خلاص خليهم بايتين عندك وانا من النجمه اكون عندكم دينا. ليه هيجتي علي ابوكي منال. اجرب اشمعني ناس هههههههههههههه بس مش ابوكي احمد وحشني دينا. ماشي يا روحي سلام منال. سلام ودخلت دينا علي تيته وانا في المطبخ كنا بنجهز العشاواحمد اخد دش دخل اوضته بس ماعلقش خالص علي لبسنا وتيته سرحانه وماما بكلمها مالك يا فوفا تيته. بتتنهد مفيش بحاول اجمع اللي سمعته دينا. ماتشغليش بالك خلينا في الليله يا قمر تيته. ليله ايه انا مروحه دينا. وتسيبي احمد كده تيته. ماله احمد دينا. اصل ......... وسكتت شويه تيته. اصل ايه عايزاه ينكني كمان دينا. وايه المشكله تيته. كفايه علي انتي ومنال الواد صغير دينا. صغير بس صدقيني هايعملك احلي شغل تيته. كفايه ابوكي واللي بيعمله دينا. لأ حماده مختلف وهاتشوفي تيته. بدأت تقتنع ونفسها يحصل بس بتقاوح اما نشوف بس ابوكي ممكن مايوافقش دينا. خلي الموضوع ده عليا وعلي سمسمه وغمزت لي ضحكت وقولت عيوني لتيته وجدو بس هي تأمر دينا قالتلي روحي فوقي جدو عشان العشا وعمزت لي (فهمت اني اضبط جدو واهيئه لليله) وانا اروح اشوف احمد المشهد في مكانين مختلفين : المشهد الاول : غرفه ماما فتحت ودخلت اصحي جدو اللي لسه نايم ملط وقربت منه جدو جدو اصحي العشا جاهز قام بيتمطع وزبره واقف وقفه غريبه ضحكت انا. بتحلمي بمين يا قطه جدو. هههههههههههههه بحلم بيكي يا قلبي بس زعلان منك انا. يقطعني هو انا اقدر ازعل احلي جدو في الدنيا جدو. بعد الشر عنك يا قلبي انشاله انا انا. لا يا روح سمسمه ماقدرش ازعلك زعلتك في ايه في الحلم جدو. مش في الحلم انا. اومال زعلتك في ايه هو انا عملت حاجه زعلتك جدو. افتكري انا. مش فاكره فكرني ...... وايدي سرحت علي زبره جدو. انتي وعدتيني انيك طيزك انا. هو انا خلفت وعدي جدو. اه خلفتي وعدك وخليتيني انيك تيته واحنا مع بعض ( شكله زعلان بيتكلم بجد) انا. ماقدرش يالهوي عليا اخليك تنكني في طيزي ولو عايز تفتح كسي كمان افتحه جدو. لأ يا روحي بس افتكرتك نسيتي انا. ماقدرش انسي حقك عليا بس كنت مشغوله بطيزك يا بيضه هههههههههههههه جدو. بس يا بكاشه انا. ولا بكاشه ولا حاجه احنا فيها تحب دلوقتي حالا ولا تستني بعد العشا جدو. براحتك يا قلبي انا. انت تأمر جدو. زي ما تحبي يا قلب جدو. انا. خلينا بعد العشا وانا اروقك زي ما انت عايز جدو. انا عايز انيك طيزك يا سمسمه انا. هاخليك تعمل كله حاجه بس زي ما وعدتني جدو. وعد ايه انا. لحقت نسيت والا هو كلام وقت الهيجان وخلاص جدو. كلام ايه فكريني انا. انك وعدتني برضه ان تيته تتناك من حد معاك او لوحدها ونتفرج عليها سوا جدو. فاكر يا قلبي ومش بخلف وعدي زي ناس هههههههههههههههه انا. وانا مش بخلف وعدي بعد العشا هانعمل احلي نيكه في العمر جدو. ازاي هاتعملي زي المره اللي فاتت انا. ابدا هاخليك تنيك طيزي وبزازي وبوقي وتفتح كسي لو حبيت كمان جدو. حبيبه جدو وروحي وعمري وكل حياتي انا. انت قلبي وروحي يا احلي جدو جدو. بس انا. بس ايه جدو. انتي هاتخلي تيته تتناك قدامي انا. طبعا وهاخليك في احلي متعه بجد صدقني جدو. حاضر يا روح جدو بس مين هاينيك تيته انا. تفرق معاك جدو. عادي بس اعرف انا وعدتك انها تتناك قدامي او حد بنيكها معايا مش هاتفرق معايا مين إنتي خليتيني مجمون يا سمسمه ومش عارف بعمل ايه انا. ايه رأيك في أحمد جدو. هاتقدري تخليه ينيك تيته ( بدون تردد وكأنه مش معترض مين ينيكها) انا. عيب عليك ده انا سمسمه جدو. روح قلب جدو وعقله انا. مافيش تصبيره بقي لسمسمه جدو. حبيبي يأمر انا. فتحت سوسته السويتشرت وبزازي بانت قدامه وقولتله هات تصبيره بقي جدو مسك بزازي بيقفش فيهم ويرضعهم وانا إيدي على زبره وابتدي يهيج وانا كمان بدأت اهيج بجد بس بعدت عنه وقولتله قوم خد دش وتعالي نتعشي قام جدو ياخد دش وانا روحت لتيته في المطبخ اللي لسه مسهمه وسرحانه خبطها علي طيزها وقولتلها القمر سرحان ليه ضحكت وقالت بس يا قليله الاب المشهد التاني: غرفه احمد اخويا ماما اخدت برشامه من اللي بتغيب في النيك وشكلها ناويه علي ليله جامده ودخلت علي احمد اوضته اللي كان باباها مفتوح لقته فارد على السرير جت وفردت جنبه دينا. ايه قلبي اتبسطت مع اصحابك احمد. ايوه يا ماما كنت محتاج افك شويه دينا. حبيبي ماما واحشني قوي تعالي في حضني احمد قرب من ماما ودخل حضنها وحضنها قوي عصر جسمها دينا. مالك يا روحي بالراحه فيه ايه احمد. انتي قمر قوي النهارده بموت فيكي دينا. وانت قلب وعقل وروح ماما مالك احمد. تعبان شويه دينا. من ايه احمد. ارهاق بس دينا. واللي يروقك ويضيع الإرهاق احمد. احضنيني يا ماما دينا. تعالي يا قلبي في حضني وحضنته جامد اكتر من الحضن اللي قبله وباسته في شفايفه بوسه لسان ( اللسانين بيلعبوا في بعض داخل البوق) شكلها هايجه فعلا وعايزه تتناك من احمد مش من جدو وطولت في الحضن قوي احمد. ماما ممكن طلب دينا. انت تأمر علي طول ماتستأذنش يا قلبي احمد. ممكن ( بتردد ولجلجه وكسوف) دينا. مالك يا روحي عايز ايه احمد. ممكن اضمك من ضهرك واحنا واقفين دينا. حاضر يا قلبي روح اقفل الباب وتعالي احمد قام قفل الباب ورجع لماما دينا. عايز تحضني ازاي يا روحي احمد. من ضهرك دينا. طب يالا يا روحي انا معاك اهو احمد. ممكن تقومي تقفي دينا. من عيني هو انا عندي اعز منك ووقفت ماما واحمد متردد يحضنها ازاي وزبره بدأ يقف قالتله يالا يا روحي واقف ليه قالها ممكن تغمضي عينك استغربت مالك يا روحي فيك ايه قالها تمضي بس غمضت عينها وهو وقف وراها وحاضنها بطريقه رومانسيه وبيبوس في رقبتها وايده الشمال علي بزازها وايده اليمين علي بطنها ورايحه لكسها وماما هاجت ولسه مغمضه عينها وبتتجاوب معاه وتحك طيزها في زبره اللي وقف وبقي علي اخره وتقوله احضن اكتر يا روحي وهو يعصر في بزازها ويحسس علي كسها وهاجوا هما الاتنين علي الاخر ماما لفت واتعدلت وبقي وشها في وش احمد وباسته من بوقه وكانت بتقطع شفايفه وتعض فيهم وايدها علي زبره تدعكه من فوق الهدوم وهو بيحسس علي طيزها ويقولها وحشتيني يا دينا وترد علي وانت وحشتني كتير جدا يا قلبي ونيمته علي السرير ونزلت البنطلون وطلعت زبره تمص فيه وتلحس بضانه وهي هايجه علي اخرها وقالتله حبيبي عايز تنيك ماما رد بسرعه اه نفسي ردت عليه وانا مش هاخلي نفسك في حاجه بعد العشا عامله لك مفاجأه بس هاجيبهم في بوقي دلوقتي وبعد العشا هامتعك باللي عمرك ماشوفته قاله حاضر واخدت زبره في بوقها وبترضع فيه وتشد لحد ما احمد اتخشب وقالها هانزل يا ماما كتمت زبره كله في بوقها لحد ما احمد مطر لبنه كله وبقت تشد عليه لحد ما صفت اللبن كله في بوقها وقامت علي الباسكت ونزلته من بوقها في الباسكت وجابت مناديل تمسح زبر احمد وتمسح بوقها وقاموا وقالت له خد البرشامه ديه قبل ما تخرج وسألته وخرجت رجعت علي المطبخ عايزين نعرف ايه اللي هايتم بعد كده نشوفه في الجزء الجديد الجزء السادس بعد ما ماما جابتهم لأحمد في بوقها وسابته وخرجت راحت لنا علي المطبخ احمد لسه نايم علي ضهر وزبره عريان وسرحان في اللي حصل ماما روحي ودي ميه لاخوكي يشرب اخدت ازازه ميه وروحت له اوضته بفتح الباب اتفزع قولتله اهدي مالك ماتخافش وطبعا هو لسه نايم علي ضهره وزبره نايم علي فخده قربت منه انا. فيه ايه مالك احمد. مفيش بس مرهق انا. خد اشرب ماما قالتلي انك عايز تشرب احمد. اه عطشان جدا انا. وبدون تردد اتت عملت حاجه مع ماما احمد. لأ محصلش انا. اومال عريان ليه وده بره ليه احمد. لا مش قصدي افتكرتك بتسألي عملنا حاجه انا. اومال حصل ايه احمد. لأ يابت ماما جابتهم في بوقها انا. يعني انت جبتهم احمد. اه نزلتهم انا. يبقي مش عايز ميه انت عايز عصير او لبن احمد. بس هاتي اشرب بس انا. يا ابني استني ماينفعش ميه بعد ما تنزل احمد. اومال ايه يا فكيكه انا. استني وروحت علي المطبخ جبتله لبن بالفراولة هو بيحبه وماما بصت لي وقالتلي لمين قولتلها لأحمد ماينفعش ميه يا دندن وضحكت انا. خد اشرب اللبن ده وبعد كده اشرب ميه احمد. حاضر يا قلبي انا. سلامه قلبك احمد. شرب اللبن وقالي هاتي البرشامه ديه انا. برشامه ايه ديه احمد. عادي ماما قالت لي خدها عشان كده عايز ميه انا. ماشيه معاك ياعم يا بخت اللي امه راضيه عنه احمد. بطلي نصاحه تتخلصي انا. ما تخلص انت وتقوم تلبس والا عاجبك منظرك ده احمد. قام وضرب البرشامه ولبس هدومه انا. عايز حاجه يا حبيبي احمد. لا شكرا يا قلبي انا. العشا شويه ويجهز ماتنامش احمد. حاضر انا. بتردد بقولك صحيح احمد. فيه ايه متردده ليه انا. مش تردد ولا حاجه احمد. اومال فيه ايه انا. مالفتش نظرك حاجه غريبه احمد. زي ايه يعني انا. اي حاجه كده غريبه انا عارفه انك لماح وبطل لف ودوران احمد. هالف وادور ليه قصدك تيته وجدو يعني هنا انا. مش بس كده شغل دماغك احمد. قصدك لبسكم انتي وماما وتيته انا. اروبه يا حماده احمد. بس اللبس عادي ايه الجديد انا. مالفتش انتباهك خالص احمد. لفت انتباهي طبعا تيته الترنج ضيق عليها جدا انا. هو ده الكلام عاجبك احمد. من ناحيه ايه انا. هاتستعبط احمد. هاستعبط ليه ماهي لابسه عادي انا. يعني مفيش حاجه كده حاجه كده احمد. عايزه توصلي لأيه يا أسماء انا. ولا حاجه افتكرت تيته عجبتك هههههههههههههههه احمد. بصراحه عجبتني الترنج عليها جاحد انا. ماهو ده قصدي يا غبي احمد. اه فهمت انا. اخيرا فهمت احمد. لا بس ماجاش في بالي انا شوفتها وعديت عادي انا. يعني هي والا دينا والا منال ههههههههههههه احمد. دينا طبعا مفيش كلام انا. يعني لو جت فرصه تعمل مع تيته هاقول لأ احمد. مش عارف ماما ممكن ترضي والا لأ وجدو كمان انا. ماتشغلش نفسك المهم انت يا قلبي عايز والا لأ احمد. من ناحيه عايز فأنا عايز انا. خلاص قوم يا معلم نتعشي ونشوف احمد. ممكن سؤال انا. اكيد طبعا احمد. ماما بتقول ليا عندها مفاجأه تعرفيها انا. طالما مفاجأه هاعارفها ازاي اصبر ونشوف احمد. طيب اما اقوم بقي صوت ماما من المطبخ بتنده عليا روحت المطبخ قالت يالا شوفي اخوكي وجهزوا الترابيزة عشان ناكل روحت لأحمد واخدته نجهز الترابيزة وحطينا الاكل وماما قالت شوفي جدك اللي لقيته في ظهرها علي باب المطبخ بيقولها انا صاحي كان خد دش ولبس ترنج من بتوع بابا وقعدنا ناكل وندردش علي الاكل ونقنع تيته وجدو انهم يباتوا انا علي جدو محايله قدامهم وماما علي تيته محايله لحد ما وافقوا بس كان اعتراض تيته ان خالو محمود وخالتو نبيله يكونوا لوحدهم وماينفعش تسيبهم لوحدهم وكده ( المفروض الكلام ده قدام جدو عشان ما يعرف اللي بينهم) خلصنا العشا وكانت الساعه داخله علي 8 بالليل وقمنا لمينا الترابيزة وعملت الشاي لجدو واخد علاجه بتاع بالليل كالعاده وقالي فنجان قهوه بقي لجدو من ايديك الجميله وعملتله قهوه وهو لسه في البلكونه مع احمد بيحكوا مع بعض وسيبتهم وروحت المطبخ لماما وتيته اللي مالقتهمش في المطبخ ولقيتهم في اوضه ماما بيروت ويشربوا الشاي بيتكلموا علي خالو محمود وخالتو نبيله وقعدت بسمع لهم ماما. ايه المشكله ماتسيبيهم النهارده لوحدهم وبراحتهم ومحمود بكره اجازه اهو يبقوا علي راحتهم تيته. وابقي معرصه عليهم صح ماما. ليه تقولي كده العيال تعبانين تيته. يعني هما عاتقين اذا كنت موجوده او لأ ماما. بس برضه هايكون فيه امان اكتر تيته. ماشي ياختي يا ام امان ماما. باست تيته عسوله قوي يا قلبي تيته. عسوله اه بس البتاع ده ضيق قوي ( قصدها البرا ) ماما. بتاع مين فيهم تيته. الاتنين حاسه ان صدري مخنوق وهايفرقع هههههههههههههه ماما. وبالنسبه للي تحت تيته. تحت ايه هو انا لابسه حاجه ده كأنه هو ولا مداري ولا مغطي حاجه ماما. هو كده يا روحي تليفون ماما رن خالتو منال ماما فاتحه الاسبيكر وتيته وانا بنسمع ماما. ايوه يا منال عامله ايه منال. ايه الاخبار عندكم قولت الحقكم قبل ما تناموا ماما. نوم ايه دلوقتي الساعه 8 منال. اهو برضه وضحكت بخبس ههههههههههههههههههه ماما. يا قليله الادب منال. هو انا اتكلمت المهم ابوكي وامك بايتين والا مروحين ماما. بايتين معايا بتسألي ليه منال. اهو بسأل و خلاص ماما. عليا انا برضه شكلك ناويه علي نصيبه منال. مصيبه كفانا الشر ماما. بعد الشر عنك واننا منال. بفكر لو بايتين اروح ابات مع مودي وبلبله ماما. كسك بيكلك يا لبوه منال. اتلمي يا بت ماما. علي دينا برضه منال. مش هاكدب عليكي انا تعبانه والزبر الصناعي عندك ونور عندها البيريوت ومش رايقه ماما. ماشي يا قلبي روحي باتي معاهم منال. خلاص هاكلم مودي وانسق معاه عشان المفروض نبيله ماتعرفش اني عارفه ماما. وبالمره مهدي لمحمود موضوع ماما منال. حاضر بس خلاص يعني ابوكي وامك تمام ماما. اه تمام تيته مقاطعه الكلام بس لازم تكوني معانا اول مره علي الاقل ماما شاورت لها حاضر منال. فيه ايه يا ماما تيته. مفيش بس اول مره بس تكون دينا موجوده عشان بس نقدر نعمل كده منال. وبابا هايكون موجود تيته. عادي بس الاول دينا اكون موجوده سواء في بيتنا او بيتها منال. حاضر انا هامهد مع محمود ونبيله ونشوف تيته. تمام شوفي وعرفيني منال. من عيني يا قلبي اقوم البس واكلم محمود اعرفه اني بايته معاهم تيته. ماشي وعرفيه اني بايته انا وابوكي عند اخت ماما مقاطعه الحديث لأ ماتقوليلوش انا هاقوله منال. تمام اقوم البس عشان الوقت واجهز حاجه للعيال تاكلها ماما يالا يا روحي سلام منال. سلام ماما خلصت المكالمه واتصلت بخالو محمود وخدت الفون وخرجت بره ماما. الو ايه يا مودي محمود. ايوه يا دندن عامله ايه ماما. كويس انت لسه فاكر ان ليك اخت كبيره واسمها دندن محمود. مشاغل يا دينا واخده كل وقتي ماما. صادق يا روحي المهم ابوك وامك بايتين عندي محمود. خير فيه حاجه ماما. لا طبعا عادي اهم قاعدين معايا واخليلك الجو وضحكت بمياصه محمود. مستغرب الكلمه ومتلجلج ومش عارف يرد ماما. مالك اتكتمت ليه محمود. مش فاهم جو ايه ويخلي ايه ماما. هاتصيع على دينا محمود. انا مش فاهم حاجه ماما. بس انا فاهم وضحكت بمياصه تاني محمود. دينا قصدك ايه ماما. ماتخافش يا روحي انا اختكم وستر وغطا عليكم محمود. بدأ يجمع ويرد بس بحرص وخوف ماما. مالك يا روحي ساكت ليه محمود. مفيش بس مستغرب عرفتي ازاي ماما. هو فيه غيرها منال بس صدقني انا مبسوطه جدا محمود. مبسوطه ازاي ماما. مبسوطه ان انت واختك كده بدل ما تعمل حاجه بره وتجيب لنا نصيبه محمود. دينا (بلجلجه وتردد وخوف شويه) لحظه ضعف والشيطان شاطر ماما. يا قلبي انا مش معترضه ومبسوطه بقولك محمود. وعرفتي ايه تاني ماما. عرفت كله محمود. كله كله ازاي ماما. كله كله محمود. مستغرب كله اللي هو ايه ماما. بلاش استعباط عرفت كله كله محمود. وعرفتي ..............سكوت تام ماما. اه عرفت وخليها عليا محمود. هو ايه اللي اخليه عليكي ماما. هاتستعبط تاني محمود. ابدا بس بصراحه مش عارف ارد ماما. خلاص يا قلبي ماتتكسفش كله هايبقي تمام بس مع الوقت محمود. يعني ممكن ........... سكوت تاني ماما. اه ممكن يا قلبي زي ما انت عايز محمود. مش عارف اقول ايه )دينا قالت في دماغها تفتح الكلام شويه وتحسين بالامان) دينا. ما تقولش حاجه اللي انت عايزه هايتعمل بس مع الوقت محمود. انا مش مصدق اللي بتقوليه هو بجد ممكن ماما. ممكن يا مودي تنيك امك ماتخافش محمود. ........... سكوت تام ماما. واد يا مودي مالك محمود. مفيش حاجه مستغرب ماما. مش انت عايز امك وانا قولتلك عليا انا الموضوع ده محمود. ازاي وامك هاترضي ازاي ماما. ديه بتاعتي انا مالكش فيه محمود. انا مش مصدق ماما. لا صدق بس ماتكسفناش بقي امك محتاجه قطر هههههههههههههههه محمود. هههههههههههههههه انتي هاتقوليلي ماما. ما انا عارفه بس امك عايزاني اكون موجوده اول مره بس وبالمره تعرف ان ابوك هاينام مع بلبله محمود. انتي بتقولي ايه ماما. زي ما بقولك كده محمود. مستغرب ابوكي وبلبله ماما. اه ابوك بقي مختلف خالص وهاتشوف ههههههههههه محمود. طب ما بالمره بقي......... ماما. بالمره ايه محمود. قصدي انتي ماما. انا ايه محمود. قصدي ............ سكوت تاني ماما. قصدك تنكني انا يعني محمود. متنح ومستغرب من طريقه ماما اللي بقت مكشوفه علي الاخر ماما. سكت ليه محمود. مفيش سرحت ماما. ماتسرحش خلص امك وبعدين نشوف محمود. ماشي انا شويه ومروح هاشوف الدنيا ماما. خد معاك عشا كويس منال رايحه علي هناك محمود. منال رايحه فين ماما. رايحه لبيت بابا عشان تاخدوا راحتكم محمود. ونبيله اللي لسه فاكره الدنيا سريه ماما. ماتشغلش نفسك منال هاتتصرف محمود. ماشي هاخد اكل وانا مروح ماما. وبالمره شوف لك حاجه تاخدها محمود. حاجه ايه ماما. بضحك ومياصه حاجه تضبط منال شكلها هتخلص عليك محمود. وايه الجديد ديه مش بتشبع خالص ماما. انت هاتقولي عارفاها عايزه 3 او 4 عشان تتكيف محمود. هههههههههههههههههه علي يدي ديه اخر مره وانا معاها 3 مرات ومش شبعانه ماما. عارفه ههههههههههههههههههه الا بقولك صح محمود. ايه تاني انتي بقيتي كارثه ماما. بس يا حيوان محمود. ماشي مقبوله منك انتي الكبيره برضه ماما. كبيره ايه بقي ما راحت عليا هههههههههههههههه محمود. انتي الخير والبركة برضه كنتي هاتقولي ايه ماما. هو انت عملت حاجه مع نور محمود. حاجه ايه ماما. مانصعش عليا محمود. بعد ده كله هاصيع عليكي ماما. يعني حصل والا لأ محمود. كام مره كده في بيتهم كانت منال تخليها تمصلي وانزل علي بزازها ماما. يعني لسه برضه بتكدب محمود. ما انتي عارفه اللي فيها هو لازم اقول ماما. يعني نكت نور محمود. اه كام مره كده بس انا يهمني منال اكتر برضه الخبره ماما. ماشي ياعم ومنال ما قالتلكش حاجه محمود. زي ايه ماما. اي حاجه عني وعن ولادي بطل تصيع تاني محمود. قالتلي بصراحه وكانت مبسوطه ومتكيفه من حماده قوي ماما. وسمسمه محمود. مالها ماما. مافكرتش فيها بالمره محمود. بصراحه وغلاوه دينا ما حصل هههههههههههههههه ماما. صادق يا قلبي بتضحك ليه محمود. لو عايزه من عيني طبعا ماما. لا انسي ولا انت ولا عشره تقدر عليها محمود. ليه بس كده ماما. هانشوف بس ماتزعلش محمود. هازعل ليه ماما. هاتعرف بعدين هههههههههههههههه المهم هاضبط يوم واقولك امتي بس تتعامل مع امك عادي محمود. ولا كأني عرفت بس هي عارفه؟ ماما. اه عارفه محمود. طب ازاي اتعامل عادي ماهي طول الوقت هاتبقي بصالي ومش هاعرف اتعامل معاها ماما. تصدق صح يبقي نحاول نخلص الموضوع ده وهي عندي هنا محمود. هو ينفع والعيال وابوكي ماما. عيال ايه وابوك ايه ماتشغلش نفسك محمود. ماشي هاقوم اضبط والحق اروح بس منال ماقالتش نور معاها والا لأ ماما. مش عارف بس ليه انت عايز نور محمود. مش الفكره بس بحب أبدا مع نور كل مره ماما. مش هاينفع نور النهارده فهمت محمود. فهمت خلاص ماما. وبعدين كفايه منال ونبيله هاتنهب محمود. عندي بالدنيا عقبال القمر بقي ماما. قمر مين يا عين امك محمود. هو فيه مين قمر غير دندن ( محمود شكله هاج علي ماما) ماما. كله بوقته بس المهم نخلص امك الاول بس تقدر عليها هههههههههههههههه محمود. ههههههههههههههههه خليها عليا وانا وابسطها وامتعها ماما. ماشي يا قلبي سلام مؤقت محمود. سلام مؤقت يا روحي خلصت ماما الفون ورجعت لنا الاوضه انا وتيته تيته. كل ده مع اخوكي ماما. عادي بنرغي مفيش حاجه تيته. رغي برضه علي ماما يا دينا ماما. لا يا قلبي كنت بضبط معاه بس فيه مشكله تيته. مشكله ايه ماما. هايتعامل معاكي ازاي وانتي عارفه انه عايزه وهو عارف انك عايزاه تيته. بصراحه فكرت في كده بس مالقتش حل تيته. وبعدين ماما. فيه حل واحد تيته. حل ايه ماما. الحل الوحيد انه يحصل هنا تيته. هنا في البيت عندك ماما. اكيد وبرضه يكون بابا جاهز ومستني تيته. تصدقي فكره ماما. هانشوف صوت جدو مقاطع من الريسيبشن انتوا فين سايبنا لوحدنا خرجنا لجدو وحماده في الريسيبشن اللي قاعدين يرغوا ويتفرجوا علي التليفزيون خرجنا عليهم وقعدنا سوا نتفرج جت في دماغي فكره اننا نتفرج علي فيلم سكر يكون فيه عيله مشابهه وكده روحت لاوضتي وندهت ماما ماما. فيه ايه يا سمسمه انا. مفيش بس جتني فكره قولت اقولك عليها ماما. فكره ايه انا. ممكن نتفرج علي فيلم جنسي سوا كلنا مع بعض ماما. وايه الفكره انا. حاسه هايكون حاجه حلوه ماما. مش فاهمه فهميني انا. هادور علي فيلم حلو يكون بيهيج واهو تغيير ماما. انتي عارف بقالي قد ايه ماشوفتش افلام انا. قد ايه ماما. من زمان قوي اول ما طلع الفيديو انا. ياااااااااااااااه ده كتير قوي ماما. ده عمر كنت لسه متجوزه جديد وطلبت من بابا نتفرج علي يومين وجاب فيلم جميل كان قصه عاديه بس فيه مواقف سكس وكنا بنفذها انا. عم ياعم ده تيحه طلع جامد قوي ماما. اومال ده انا لو فيت الدنيا مالقيش ضفر في صباع رجله انا. يعني ما اتفرجتيش خالص قبل الجواز ماما. بضحك بس بقي بطلي قله ادب انا. ما تقول ياعم ده انا كل مره اكتشف لك مواهب يا دندن يا قمر ماما. هي مره وانا في الجامعه مع زمايلي انا. زمايلك اه ماما. اخرسي يا جزمه زمايلي بنات انا مفيش مخلوق لمسني قبل الجواز غير بابا يا حيوانه انا. هو انا اتكلمت انا بس بفضفض معاكي ماما. ماشي ياختي انا. مش هاتحكي لي اتفرجتي فين وازاي ماما. اتفرجنا عند واحده صاحبتنا اهلها كانوا مبسوطين وعندهم فيديو وحياتهم كانت مرفهه انا. وبعدين ماما. ولا قبلين ولا بعدين جبنا الفيلم وفي يوم الصبح بدري عملنا نفسنا رايحين الجامعه وروحنا بيتها وكنا 5 بنات غيري انا وفتحنا الفيلم وبدأنا نتفرج وهجنا كلنا لانه كان فيلم رومانسي سكسي قوي وكنا طبعا اول مره نشوف حاجه زي كده مادرتش الا وكل واحده فينا مقلعه التانيه وبتلحس فيها وكنا مستمتعين جدا بس ماكررنهاش تاني انا. اكيد احساس ممتع ماما. طبعا بس برضه مش زي الحاجه الطبيعي انا. اه طبعا اكيد ماما. طب اخلصي وشوفي هاتعملي ايه انا. هادور عادي فيلم يكون عائلي ماما. اوك هاقوم اشوف ماما وبابا واخوكي وانتي حصليني انا. تمام وخرجت ماما عليهم وقعدت معاهم ماما قاعده علي الكنبه تانيه رجل تحتها وسانده التانيه علي ضهر الكنبه واحمد نايم علي علي فخدها وكذلك جدو وتيته بس العكس جدو قاعد بنفس الحركه اللي عاملاها ماما وتيته دماغها علي رجله وبيتفرجوا علي التليفزيون وانا جيت بعد ملقيت الفيلم اللي قريب من اللي اتكلمنا فيه انا وماما عباره عن ام وولادها بنت وولد و معاها اتنين كبار في السن كأنهم ابوها وامها او ما شابه ذلك مش هايفرق مين المهم قولتلهم معايا فيلم حلو نتفرج سوا وحطيت الفلاشه في الشاشه وبدأ الفيلم اللي كان مش طويل قوي حوالي 40 دقيقه وبدأنا نتفرج وانا نايمه علي الارض امام الشاشه وقريب منها قوي المهم الفيلم عن مجموعه قاعدين يتعشوا بيتكلموا وعين الست الكبيره علي الولد وعين الراجل علي ام الولد وبيلعبوا في رجل بعض من تحت الترابيزة والبنت بتتفرج عليهم وسحبوا بعضهم علي غرفه والراجل ايده علي طيز الام والولد ايده علي طيز الست الكبيره وفي لحظه بقوا ملط علي السرير البنت وامها والست الكبيره والراجل والولد وبيلحسوا ويمصوا لبعض وانا هجت وقفشت علي شفايفي ومسكت بزازي من علي الترنج وببص علي جدو وتيته لقيته بيبوسها وايد علي بزازها وايد علي كسها بيدعك فيه من علي الهدوم وتيته بتزوم وتتأوه وصوتها بيعلي ولفيت لماما واحمد لقيتهم سرحانين في بوسه بوقهم جوه بوق بعض بطريقه غريبه وايد ماما جوه بنطلون احمد بتلعب في زبره وبضانه وهو سايح مش هنا مابقتش عارفه اعمل ايه اخش مع ماما واحمد اخويا والا اخش مع جدو وتيته بس كل اللي عملته فكرت سوسته السويتشرت وقلعت الاسترتش وبقيت او واحده فيهم ملط والفيلم شغال زي الفل كان الشاب والراجل بينيكوا الست الكبيره والام وبنتها بيلحسوا لبعض بس هما مش مع الفيلم اصلا ولا هما هنا قولت اسيب ماما تتمتع مع احمد واروح لجدو وتيته وبالفعل كنت ماشيه علي ركبي لغايه عندهم وانا ملط وقربت لجدو اللي كان بيقفش في بزاز تيته ويدعك كسها مسكت زبره من علي الهدوم بدعك فيه ووقف زي الحديد ومش عارفه اخرجه من البنطلون لقيت جدو بصلي وقالي لفي وفلقسي يا سمسمه بالفعل اتعدلت وفلقست وبقت طيزي في وش جدو وتيته اللي بقي يلحس طيزي وكسي وانا مستسلمه مش عارفه اتحرك ولا اعمل حاجه وتيته كمان بتلحس كسي وتلعب في زنبوري اللي وقف وورم وهاج جدا وايدها بتقفش في بزازي وتحسس وتقرص علي الحلمه اللي برضه وقفت لأول مرة بحس اني هاجه كده عيني راحت لماما اللي لقيتها مطلعه بزازها بره السنتيان والترنج لاحمد بيرضع فيهم ويبدل بينهم وبقيت اطلع لساني كأني بلحس بزازها مع احمد اخويا وهايجه عليها وعايزه اروح لها بس مش عايزه لسان جدو وتيته يفارقوا كسي وطيزي وتحسيس تيته علي بزازي كأنها بتتفنن في تهيجي وتطلع اللي جوايا وانا مش حاسه بحاجه غير اني مستمتعه واتعدلت وقومت جدو وتيته ماما اخدت بالها وقالت رايحين فين قولتلها علي اوضتي قالت لأ خليكم في اوضتي وانا جايه وراكم قولتلها حاضر وروحنا اوضه ماما وشغلنا التكييف وجدو وتيته ناموا علي السرير وانا واقفه قدامهم ملط بصيت لجدو وتيته مش هاتقلعوا تيته بصت وقالت لما ماما تيجي قولتلها عادي ماهي هاتيجي بس تقعد مع حماده شويه وفعلا جدو سمع كلامي وقلع الترنج وبقي ملط ونايم علي ظهره وبيلعب في زبره اللي بدأ يقف تاني وانا جيت جنبه وبيبص لتيته كأنه بيقولها اقلعي وفعلا تيته بتقلع الترنج وجدو يتفرج ويلعب في زبره ونزلت البنطلون بالعافيه وبقت بالبرا والاندر ولسه هاتقلع جدو قالها خليكي كده تيته ضحكت وقالت مالك يا راجل قالها عايزه كده قولتلها وماله يا تيته جدو هايج عليكي كده تيته ردت لا يا عين امك ده هايج علي لبس امك بصيت لجدو لقيته بيلعب في زبره ويقولي هاتي بزازك ارضعهم قولتله من عيوني وتيته واقفه تتفرج علينا وهو ماسك بزازي زي العيل الصغير مابيرضع من بز امه وتيته هايجه بتقفش في بزازها وايدها على كسها جدو بصلي وقالي سمسمه ممكن طلب قولتله من عيوني اطلب قالي عايزك تلبسي زي تيته قولتله حاصر وخارجه لاوضتي قالي رايحه لفين قولتله هاجيب من اوضتي قالي ماينفعش من عند ماما قولتله لأ هايبقوا كبار عليا هالبس لك حاجه تعجبك وروحت اوضتي جبت برا واندر بكيني ماسكين عليا وهايعجبوا جدو اكيد ولبستهم وقولت اشوف ماما وحماده وصلوا لأيه لقيت ماما علي ركبتها علي الارض واحمد علي الكنبه ومطلعه زبره ترضع فيه بصت لي ولقتني لابسه كده قالت لي لابسه كده ليه قولتلها جدو عايز كده ومخلي تيته برضه كده وبيتفرج علينا مش هاتيجي بقي قالت لأحمد ايه رأيك نخش لهم قالها انا عايزك انتي ( احمد عايز ينيك ماما بس) قالتله تعالي بس هاتتبسط قالها ماشي يالا ودخلنا الاوضه لقينا جدو نايم علي ضهره وتيته مفلقسه بتمص زبره وتلعب في طيزه وطيزها لينا ماما لسه لابسه هدومها واحمد برضه بهدومه طلعت وحسست علي طيز تيته وبوستها وبصتلي ولقتني لابسه البكيني وخلت جدو يبصلي اللي انبهر وقالي قمر يا سمسمه طبعا احمد مزهول من االي بيحصل ولسه هاينبهر اكتر جدو بص لماما وقالها اقلعي يا دينا قالت له حاضر من عيني وعمل معاها زيي انا وتيته برضه عايزها بالبرا والاندر وبقت ماما زينا انا وتيته وبصت لأحمد فهم انه يقلع وفعلا قلع وبقي ملط ونيمته جنب جدو وبترضع في زبره وبضانه وهو سايح مش هنا بس عينه مع تيته قربت انا من جدو واديته بزازي يحسس عليها واقوله ايه رأيك يقول عسل وسكر يا سمسمه غمزت له وقولتله في ودنه بمياصه وهيجان عايزه احمد ينيك تيته هز دماغه بنعم وكده جدو خلاص وافق تيته تتناك قدامه بس مش ناسيه شرطه ان جدو عايز ينيك طيزي بصيت لدينا وفهمت خدت ايد تيته وحطتها علي زبر احمد وتيته فعلا بدأت تتعدل وتمص زبر احمد وتلعب في بضانه وهيجانه علي اخرها هاتتناك وجوزها جنبها ومش بعيد تتناك من اتنين مع بعض بصيت لجدو اللي بيلعب في زبره ويقولي مصي زبري يا سمسمه بالفعل اتعدلت ومسكت زبره ارضع فيه والعب في بضانه وطيزه وبدأت ادخل صباعي في طيزه وابعبصه وجدو هايج وعرقان ودينا بتتفرج وتحسس علي طيز تيته وتشيل الاندر علي جنب وتبعبصها شاورت لجدو عشان ينيك طيزي اتعدل وانا فلقست قدامه اجنبي احمد نايم علي ضهره وتيته بتمص زبره وبضحك لأحمد واغمزله واشاور له يعني اصبر ضحكنا وجدو جاب الاندر علي جنب وبيدخل زبره بالراحه في طيزي لحد ما دخل كله وبدأ جدو ينيك طيزي بالراحه وانا هايجه وبزوم واتأوه احساس اني اول مره اتناك وماما بتتفرج علينا وعدلت تيته وقلعتها الاندر والبرا وبقت تيته ملط وقعدتها علي زبر احمد مره واحده تيته صوتت وبصت لجدو بصه بنت متناكه وكأنها بتقوله شايفني وانا بتناك وجدو يبصلها ويرزع في طيزي وانا اقوله بالراحه يا عرص( طلعت مني كده بس حسيته هاج اكتر) ويرزع في طيزي اللي بدأت تتحول من متعه لوجع وألم ماما جت وراه وبعبصته شد عليا اكتر وانا بصرخ تحته وطيزي واجعاني بجد ومش قادره وماما تبعبصه وهو يزيد فيا اكتر نمت علي بطني وزبره فلت من طيزي واتعدلت ببصله لقيته هايج قوي ولسه دينا بتبعبصه وتدخل صباعها في طيزه وهو راح في دنيا تانيه انسحبت من تحته وهو فلقس لماما عشان تعرف تلعب في طيزه وتيته بتتنطط علي زبر احمد وتخليه يرضع بزازها وتكتم نفسه ببزازها واحمد بيرزع جامد في كسها بس شغال بمزاج مالوش صوت انا روحت جبت الزبر الصناعي لبسته عشان انيك جدو بيه وجيت وراه وقولتله نكتني يا جدو قالي اه يا روحي قولتله مش عايز تتناك بقي قالي نفسي ماما فتحت لي طيزه بالراحه وقولتله هادخل زبري في طيزك اهو يقولي دخلي طيزي مستنياكي ودخلت زبري في طيزه وبدأت انيكه وانا ماسكاه من وسطه واضرب علي طيزه البيضه لحد مابقت حمرا من كتر الضرب هو فعلا طيزه ماتفرفش عن طيز تيته كتير كل ده واحمد شغال مع تيته ومكيفها علي الاخر وماما بتبدل علينا معايا انا وجدو شويه ومع احمد وتيته شويه شاورت لجدو اتعدلي يا لبوه علي ظهرك اتعدل علي ضهره وتيته بتبص له وكأنها بتقوله اتفرج نام جدو علي ظهره وانا دخلت الزبر فيه وبنيكه والعب في زبره وبضانه وهو مش مستحمل كانت دينا هاجت علي اخرها وقلعت البرا والاندر وبقت ملط وطلعت فوق جدو ودخلت زبره في كسها وبتتنطط عليه وانا بنيكه وهو بيرضع بزازها وزبره راشق في كسها وهي هايجه علي اخرها قولت اطلع الزبر من طيز جدو وادخله في طيز ماما اللي بقت بتتناك من زبر جدو في كسها ومن الزبر الصناعي في طيزها وانا وجدو بنرزع فيها واحمد وتيته غيروا الوضع وبقت تيته مفلقسه واحمد بينيكها دوجي وبقيت انا واحمد علي ركبنا وبينك وماما وتيته مفلقسين بإستثناء اللي زبر جدو في كسها شاورت لأحمد يجي ينيك ماما شاور بنعم وطلع زبره من كس تيته وجه ورا ماما ودخل زبره في طيزها وبقي جدو واحمد بينيكوا ماما اللي بقت عرقانه وبتنزل ميه من كل حته كانت استوت وتيته كمان بتفرفر شاورت لأحمد كفايه وتوقف احمد وساب ماما وانا سبت تيته وماما قامت من علي جدو مش قادره قولتلها بدلوا جدو بص ازاي نيمت تيته علي ظهرها وخليت احمد ينيكها وقررت اخلي جدو خول بجد ومش هايهمني حد مهما كان وقولت لجدو مص زبر احمد ماما وتيته وجدو واحمد بصوا مستغربين بقول ايه قولتلهم انا عايزه جدو مبسوط مش كده يا جدو قالي كده يا روح جدو بس امص زبر احمد ليه قولتله هاقولك بس مص وفعلا جدو بيمص زبر احمد ويرضعه ولا كأنه شرموطه وانا بلعب في طيزه وزبره وقولتله دخل زبر احمد في تيته وفعلا بينفذ طلباتي زي ما بقولها وبقي احمد بينيك تيته وانا برضه زبر جدو اللي بقي علي اخره من منظر زبر احمد في حي تيته وماما هايجه علي اخرها قربت منها ارضع بزازها والعب في كسها وهي خلاص بتموت وخليت جدو ينيك تيته في طيزها واحمد بينيك في كسها وبقي كده زي ما كنا عايزين تيته تتناك من اتنين مع بعض وماما هايجه علي اخرها عايزه تتناك بجد خلتهم اتعدلوا ونيمت جدو علي ظهره وتيته ركبت هلي زبره وانا بنيكها في طيزها وخليت احمد لماما لوحدها اللي نامت علي ظهرها واخدت احمد في حضنها وزبره دخل كله في كسها ودخلوا في وصله نيك متواصله وجدو وانا بننيك في تيته وجدو خلاص قرب ينزل لبنه وبقي يتحرك اكتر وتيته قافشه فيه قوي وكذلك ماما و احمد اخويا لحد ما اتهدوا كلهم من النيك كان جدو نزل لبنه في كس تيته اللي سايل من كسها علي زبر وبضان جدو وكان احمد جاب لبنه كله علي بطن ماما لانه مايقدرش ينزل في كسها زي ما احنا عارفين لو عايزين نعرف ايه اللي هايتم بعد كده نشوف الجزء الجديد الجزء السابع وقفنا في الجزء اللي فات علي احلي نيكه جماعيه واللي كله اتناك فيها ماعدا احمد اخويا المنظر بقي كلنا مفرفرين ومريحين ماما وجدو نايمين علي ظهرهم وتيته نزلت من علي جدو ونامت علي صدره واحمد نزل من علي ماما وقعد علي الكرسي امام السرير وانا قعدت علي الكرسي التاني قصاد احمد ولسه لابسه الزبر الصناعي وبدعك فيه كأني راحل بضرب عشره علي منظرهم واوقات بكده الليله خلصت بس اظاهر كان لسه في الليله كتير هانشوفه بعدين ونكمل مع بعض جزئنا الجديد فون ماما رن خالتو نبيله بتتصل ماما. (طبعا مش قادره ترد من التعب ) الو ايوه يا بلبله نبيله. ايوه يا دندن بتصل علي بابا وماما مش بردوا ماما. التليفونات بره هما موجودين يا حبيبتي نبيله. أصلهم اتأخروا قولت اطمن ومنال جت وقالتلي بايتين قولت اطمن ماما. ماتخافيش يا بلبله كلنا تمام نبيله. مش خايفه بطمن بس ماما. اطمني يا قلبي وخلوا بالكم من بعض بلبله. حبيبتي كلنا بخير ماتشغليش بالك ماما. ماشي يا قلبي سلام مؤقت نبيله. سلام ماما قفلت الخط واتصلت علي خالو محمود ماما. الو ايوه يا مودي محمود. ايوه يا دندن عامل ايه ماما. كويسه بخير ( بس صوتها باين تعبان) محمود. مالك يا دندن ماما. مفيش حاجه بس تعبانه شويه محمود. بقلق بجد فيه ايه ابوكي وامك كويسين والعيال ماما. كلنا كويسين محمود. اومال مالك يا دندن فيكي حاجه ماما. بضحك ومياصه مفيش يا واد تعبانه شويه محمود. ااااااااااه تعبانه ماما. كويس انك فهمت محمود. خلاص يا بت فهمت هو انا حمار ماما. لا عاش ولا كان يا روحي اللي يقول عليك كده محمود. حبيبه قلب اخوها المهم اتصلتي ليه فيه حاجه ماما. لا بطمن روحت والا لسه محمود. خلاص جنب البيت وصيت علي اكل هاعدي اجيبه وهاعدي علي الصيدليه زي ماقولتي بس فيه حاجه معينه اجيبها ماما. قالتله علي الاسم وقالت له لو مستورد يكون احسن تاخد واحده محمود. هاشوف ولو مفيش ماما. هات المحلي بس خد حبايتين محمود. اتنين ليه هو انا هاهد البيت ماما. بمياصه ودلع ده هد البيت اسهل ههههههههههههههههههه محمود. ماشي ماما. وحدها قبل ما تطلع عشان عايزه نص ساعه علي الاقل وضحكت محمود. بتضحكي علي ايه يا بت ماما. مفيش محمود. وغلاوه امك بتضحكي ليه ماما. يا واد بضحك عليك ولا كأنك عارف حاجه محمود. انا فعلا اول مره اجرب حاجه زي كده ماما. وماتتعودش هي المره ديه عشان الهايجه اللي عندك محمود. ضحك علي رأيك ماما. ولو مش بيقف كويس هات حاجه تشده وتوقفه ههههههههههههههههه محمود. بس يابت ده بيقف حديد ماما. منال تكسر الفولاذ مش الحديد محمود. هاشوف فيه حاجه معينه والا اي حاجه ماما. هات (وقالت اسمه وبرضه مستورد) محمود. وانا هاكفي فلوس للحوارات ديه ماما. معاك فلوس يا واد محمود. مستوره يابت بهزر ماما. واد يا مودي معاك فلوس مش بهزر محمود. مش عارف اقولك ايه ماما. هاتتكسف من اختك عدي خد فلوس محمود. يابت معايا ماما. يابني عدي بس وهاديك حاجه هاتحتاجوها وضحكت محمود. ماشي هاجيب البرشام واعدي عليكي ماما. مستنياك محمود. مش هاطلع ماما. ماتطلعش هاسيبلك الحاجه مع البواب محمود. ماشي 10 دقايق واكون تحت ماما. تمام وانا هاكلم البواب يطلع ياخد الفلوس والحاجه وخدها منه محمود. تمام ماما. المهم تجيب لك علبه من كل نوع هاينفعوا برضه ههههههههههههههههه محمود. ضحك وقالها خلاص تمام عايزه حاجه ماما. لا يا روحي خلي بالك من اخواتك محمود. عيني انتي هاتوصيني علي ايه ماما. ماشي ياعم سلام يالا بقي محمود. سلام يا قلبي ماما قفلت الخط واتصلت بالبواب يطلع ياخد الحاجه اللي هي طلعت عباره عن فلوس طبعا والحاجه الاهم الزبر الصناعي وماما بصتلي وقالت اقلعي عشان هابعته لخالتك المهم حطت الفلوس والزبر في شنطه واديتهم للبواب وقالتله محمود. هايعدي ياخدهم وقالها تمام مفيش شويه محمود. تمام يا قلبي الامانه وصلت ماما. ماشي يا روحي محمود. بس كده كتير يا دينا (2000 جنيه) ماما. ولا كتير ولا حاجه اتبسط وابسط اخواتك ده البرشام لوحده بمبلغ هههههههههههههههههه محمود. يخليكي ليا ولا يحرمنا من سؤالك علينا يا اغلي الناس ماما. هو انا ليا غيركم وسعادتكم سلم لي على اخواتك محمود. من عيني يوصل طبعا ماما. وبوسهم لي من هنا ومن هنا وضحكت محمود. هابوسهم من هنا ومن هنا حاجه تانيه ماما. لأ الحاجه التانيه ديه بقي ماليش فيها محمود. بيضحك فقريه يا دندن بس ايه البتاع ده ماما. هاتحتاجه بس اصبر ومنال عارفه هو بتاعها اصلا محمود. تمام يالا بقي هاروح اجيب الاكل واطلع ماما. جبت البرشام محمود. اه علبه من كل نوع والمستورد زي ما قولتي بس غالين فعلا ماما. مايغلاش عليكم حاجه محمود. حبيبتي تسلمي لي ويسلم قلبك ماما. سلام يا روحي محمود. سلام يا دندن خرجنا كلنا من اوضه ماما ملط زي ما احنا علي الريسيبشن لماما اللي برضه ملط وقاعده ماسكه الفون وسرحانه قعدت جنبها ورأسي على كتفها واحمد علي الارض ورأسه علي فخدها والكنبه التانيه تيته وجدو قعدوا وبقي الكلام مفتوح علي اخره جدو ولع سيجاره وقالي سمسمه ممكن حاجه دافيه لجدو قولت من عيني يا احلي جدو بس هاجيب لك عصير الاول ممكن قالي ماشي كلامك وسألت ماما وتيته يشربوا حاجه ماما قالت قهوه وتيته ينسون وطبعا من نفسي جبت لأحمد العصير اللي بيحبه عملت المشاريب ورجعت لهم وكل واحد اخد مشروبه وجدو ضرب العصير الاول وولع سيجاره تاني وماما قالت له هات سيجاره اولعها مع القهوه ولعلها سيجاره وادهالها وبقت دينا تضرب القهوه مع السيجاره وهي ملط وبزازها مدلدلين علي بطنها وحلمتها واقفه حكايه معلش هاطول عليكم شويه لان هنا هاينقسم الحوار لجزئين مختلفين اولاً: الموقف في بيت جدو والنيك اللي تم بين خالي محمود وخالاتي منال ونبيله ثانياً: الحوار الجماعي اللي دار بينا في بيتنا انا، ماما، جدو، تيته، احمد واللي انتهي بنيكه مفاجأه من العيار التقيل هابدأ بالجزء الأول بيت جدو حيث خالو محمود وخالتو نبيله وخالتو منال طبعا منال سبقت وراحت علي بيت جدو ورنت الجرس وفتحت ودخلت لقت نبيله في الحمام بتاخد دش بتجهز نفسها( تنتف كسها وباطها والذي منه) لنيكه مش هاتيجي فرصتها كتير لأن جدو وتيته بايتين عندنا ماتعرفش اللي فيها المهم منال دخلت وراحت لها الحمام اللي كانت نبيله طبعا سايباه مفتوح لانها عارفه محدش هايجي الا خالو محمود نبيله تفاجأت بوجود منال في وشها وهي بتعمل سويت لشعر جسمها اتخضت ودارت جسمها نبيله بتتكسف نسبيا من اي حد منال ضحكت وقالت لها فيه ايه يابت ماتقفلي الباب مش ممكن اخوكي يدخل فجأه نبيله مش عارفه ترد ومنال عايزه تجرها وتجرأها شويه وقالت لها تعالي اعملك انا ونبيله مزهوله مش بتصد ولا بترد منال في لحظه كانت راميه الطرحه والعبايه علي الارض وبقت بالبرا والاندر وشعرتها باينه من الاندر لانها مش بتحلقها كتير وقربت من نبيله ودخلت لها البانيو وحسست علي جسمها واخدت منها السويت وبدأت تكمل اللي ناقص في جسم نبيله كانت خلاص فاضل لها كسها وفخادها وفالت لها اقعدي علي طرف البانيو ونبيله لا تحرك ساكننا وقعدت وفتحت رجلها لمنال اللي بدأت تنظف كس نبيله والمنطقه اللي حواليه ونبيله تبصلها ومش عارف ترد منال. مالك يا بلبله فيه اي نبيله.مفيش مستغربه ومتفاجأه منال. انا اختك يا هبله نبيله. عارفه بس اول مره ست تلمس جسمي غير ماما منال. وانا اختك الكبيره زي ماما نبيله. طبعا واكتر من ماما كمان وتقفل رجلها وتشد اعصابها منال. يابت فكي شويه متنشنه ليه نبيله. مفيش حاجه منال. عليا انا برضه طب بتعملي كسك لمين نبيله. متلجلجه ومش عارف ترد منال. اتكلمي يا بلبله احنا اخوات وسرنا واحد وغطا علي بعض والا اقولك انا نبيله. تقولي ايه ومخضوضه منال. اخوكي مودي نبيله. مودي ماله منال. ماله ايه انتي مش بتنظفي كسك عشانه نبيله. انتي بتقولي ايه منال. يابت انا عارف نبيله. عارفه عارفه ايه منال. عارفه كل حاجه وعارفه اللي بينكم مودي مش بيخبي عليا حاجه انا سره وسرك كمان نبيله. يا نهار اسود هاتفضح منال. اتوكسي هاتتفضحي ايه نبيله. بتعيط ودموعها علي خدها غصب عني ماكنتش في وعي وقتها منال. حبيبتي انا عارفه وكل ست وليها احتياجاتها نبيله. بس الموضوع جه كده علي غفله وكنا مش في وعينا والشيطان شاطر منال. عارفه يا قلبي ومن اول يوم كمان نبيله. وامك وابوكي ودينا عرفوا منال. اه عارفين وساكتين نبيله. وابوكي سكت منال. ابوكي لسه ماعرفش بس هايعرف نبيله. لسه هايعرف منال. اه احنا بنوصله الموضوع تدريجي نبيله. انتوا مين منال. امك ودينا وانا نبيله. انا مش فاهمه حاجه زي الأطرش في الزفه منال. هافهمك كل حاجه بس يالا قومي وفلقسي عشان اجيب الشعر اللي ورا نبيله. فكت نسبيا وقامت وفلقست منال. افتحي طيزك بإيدك نبيله. بطلي الألفاظ ديه (بتتكسف) منال. بطلي كسوف يابت وها افطمك علي كل حاجه نبيله. فتحت طيزها وهي مفلقسه ومنال بتعملها السويت وخلتها فله وشمعه منوره وقالت لها قومي خدي دش وخرجت منال وسابت نبيله واتصلت علي محمود منال. الو ايوه يا مودي انت فين محمود. خلاص قربت ربعايه بالكتير بجيب الاكل وطالع منال. اكل ايه ما انا كنت هاعمل اي حاجه خفيفه محمود. دينا يا ستي قالت هات أكل لإخواتك ودفعت تمنه كمان منال. كمان وانت شوفتها فين محمود. ماشوفتهاش عديت عليها لقيتها سايبه الفلوس مع البواب منال. تمام ماتتأخرش محمود. مسافه السكه وقفلت الخط كانت نبيله خلصت ولبست جلابيه بيتي وتحتها البرا والاندر ومسرحه شعرها وكانت قشطه وقالت لمنال قومي خدي دش وفوقي منال قامت تاخد دش وقالت لنبيله هاتي غيار من عند ماما مش هالبس نفس الغيار تاني عشان هاشطفه واروح بيه بكره نبيله راحت جابت لها غيار جلابيه واندر وبرا من عند تيته ودخلت عليها الحمام و شافت منظر كسها اللي فيه شعر كتير وقالت لها ماتشيلي الشعر ده منال ردت لا عايزاه كده وهافهمك نبيله تايهه ومش فاهمه حاجه وخلصت منال الدش بتاعها ولبست البرا والاندر والجلابيه بتوع تيته وخرجت سرحت شعرها وعملوا اتنين قهوه وقعدوا يرغوا لحد ما يوصل خالو محمود ومنال ولعت سيجاره مع القهوه وطبعا ده عادي بينهم بس الجديد نبيله قالت لها هاتي سيجاره واستغربت منال شويه وقالت لها من امتي قالت لها من فتره بس عشان الزهق والملل ردت منال وماله خدي يا قلبي ولعي نبيله. قولي لي بقي فيه ايه وعرفتي ازاي منال. حكت القصه كلها من الألف إلي الياء ( اللي قاري القصه هايعرفها مش محتاج اعيدها) نبيله. يعني كل ده وانا في العسل منال. ومش اي عسل ده عسل مودي نبيله. مستغربه انا حاسه اني بحلم منال. ولا حلم ولا حاجه مش انتي مبسوطه مع مودي نبيله. طبعا مبسوطه بلا جواز بلاهم منال. طالما مبسوطه خلاص يا قلبي نبيله. ودينا بتعمل ايه عشان تضبط اللي انتوا عايزينه منال. دينا خلاص خلصت تقريبا كل حاجه وعلي فكره هي اللي دافعه تمن العشا النهارده عشان تبسطنا وهي اللي اخلت لنا الجو وخلت بابا وماما يباتوا عندها هشان نكون براحتنا نبيله. دينا ديه بت طول عمرها ذوق واحسن واحده فينا بصراحه وهي سر امك وابوكي بس ازاي خلصت كل حاجه منال. خلصت هيأت امك تتناك من مودي وهيأت ابوكي انه ينيكك نبيله. بس بابا ازاي يفكر فيا منال. هو مافكرش بس كان عشان دينا تهيجه وتخلي ماما تتناك من حد تاني هيجته عن طريقك وأنه ممكن ينيكك ومحمود بينيك ماما نبيله. مستغربه وسحبت سيجاره تانيه وايدها بترتعش مش عارف اقول ايه منال. ماتقوليش لو مش عايزه تتناكي من بابا بلاش نبيله. عمري مافكرت في كده منال. ولا احنا بس من كده عموما ابوكي ماعندوش مشكله انك تتناك قدامه او حد كمان ينيكها معاه نبيله. متوقعه انها تتناك اه انما قدامه او حد معاه ديه غريبه منال. لا خلاص وحصل نبيله. حصل ازاي مش فاهمه يعني امك اتناكت من حد تاني منال. اه وقدام بابا واتناكت منه ومعاه حد تاني نبيله. ازاي مش فاهمه منال. ازاي ايه واحد في كسها وواحد في طيزها نبيله. يابت فاهمه هو انا غبيه قصدي مين منال. احمد ابن اختك نبيله. يا نهار ابيض ودينا وافقت انه ينيكها منال. اه عادي طالما ابوكي مبسوط وامك مبسوطه خلاص نبيله. وحصل امتي منال. من ساعتين تلاته كده نبيله. يعني النهارده منال. ايوه نبيله. عشان كده ابوكي وامك بايتين هناك يعني لسه مكملين منال. اه ياختي لسه مكملين نبيله. وعشان كده انتي جيتي منال. اومال انا هنا ليه عشان اتكلم معاكي واشوف رأيك نبيله. رأيي في ايه منال. في الحوار كله من اوله لأخره نبيله. وتفتكري بعد كل اللي قولتيه هارد إيه منال. اه او لأ نبيله. او او لأ علي ايه منال. يادي الغبي عايزه تتناكي من ابوكي والا لأ نبيله. يابت ابوكي كبير وانا محتاجه حد يكيفني (نبيله فكن علي الاخر وفتحت علي الرابع في طريقه الحوار) منال. جربي وانتي تعرفي نبيله. انتي جربتي منال. لأ بس دينا جربت وبتقول امك وابوكي رجعوا لاقصي ايام الشباب نبيله. يعني دينا جربت ابوكي منال. اه طبعا وكتير اومال وصلت للي احنا بتكلم فيه ازاي وسمسمه كمان نبيله. سمسمه ازاي منال. عادي زي نور نبيله. وبابا ناك سمسمه منال. اه طبعا وبقي خاتم في صباع سمسمه يعمل اللي هي عايزاه نبيله. حرقت السيجاره التالته وبدأت تهدي منال. مالك فيه ايه نبيله. مفيش بس مخي هايشت مني منال. ماتفكريش كتير وخلينا في ليلتنا نبيله. ليله ايه ماهي باظت منال. باظت ........ باظت ليه نبيله. هاتخدي محمود وتعيشي وانا مع نفسي منال. اخص عليكي هو انا جايه عشان ابوظ ليلتك (واتقمصت) نبيله. مش قصدي بس انتي جايه عشان محمود وتكوني براحتك وابوكي وامك مش هنا منال. انا لو عايزه هايجي بيتي وابقي براحتي نبيله بس برضه العيال منال. مالهم العيال هي أول مره يعني نبيله. يعني لما محمود بيروحلك عيالك عارفين منال. طبعا عارفين وبدخل اوضتي وابقي علي راحتي وراحه راحتي كمان واوقات بخلي محمود ينيك نور قدامي نبيله. يا نهار اسود كمان منال. ماتسوديش النهار بنتي واخويا وبريحهم قدامي مش احسن من حد غريب نبيله. وحسام ( حسام ابن منال وأصغر من نور هايظهر في القصه في وقته) منال. ماله حسام ابني وحبيبي وبريحه كمان نبيله. بتريحيه ازاي وهو بيبقي عارف انك ومحمود في الاوضه بتعملوا اسعايه منال. طبعا عارفين وبدخل اوضتي واسيبهم علي راحتهم نبيله. وبيعملوا حاجه قصدي انتي حاسه بينهم حاجه منال. حاسه ايه انا عارفه وبسيبهم علي راحتهم واعمل مش واخده بالي نبيله. بدأت تهيج تسيبيهم طب ما تخليه يريحك زي ما احمد بيعمل مع دينا منال. لأ هو اخره نور وبس مش هاينفع معايا نبيله. ههههههههههههههههه ليه مش هاينفع معاكي منال. مره دخل زبره في كسي حسيت انه صباع حد بيبعبصني ولا اتمتعت ونطرهم اصلا علي باب كسي مالحقش نبيله. هههههههههههههههههه ومع نور منال. مع نور بيكون براحته اكتر يلحس كسها تمصله زبره تجيبهم له علي بزازها نبيله. ومش بيدخله ليه في طيزها منال. عادي اوقات بيدخله واوقات لا نور بتحب تمصله وتجيبهم له وخلاص نبيله. علي كده احمد جامد منال. هو جامد بعقل زبره شبه زبر محمود اخوكي بالضبط نبيله. شوقتيني اشوفه منال. هاتشوفيه الجيات اكتر مش دينا قالت لك تعالي باتي عندها نبيله. اه قالتلي منال. ماهو عشان كده وتمهد لك اللي انا قولته بس خلاص انا مهدت كل حاجه من ناحيتك وهي مهدت من ناحيه بابا وماما واخوكي محمود جرس الباب رن والباب اتفتح ودخل خالو محمود عليهم ومعاه شنط العشا والتسالي والذي منه وسلم عليهم وباسهم وقالهم حضروا العشا علي ما اخد دش منال قالتله اجي احميك ضحك وسابها ودخل الحمام اخد دش وخرج كان العشا جاهز واتعشوا سوا وعملوا الشاي وولعوا سجاير هما التلاته خالو محمود لابس ترنج وباين انه علي اللحم وزبره باين انه جاهز ونبيله ومنال قاعدين قدامه كل واحده علي كنبه وفارده رجل وتانيه رجل بس منال مبينه فخادها وكلوتها عكس نبيله اللي بتشد الجلابيه علي رجلها عشان ماتبانش وشكلهم مكسوفين من بعض خصوصا نبيله اللي هاتكون اول مره تتناك من حد و معاها واحده تانيه هي كانت فاكره ان منال جايه تتناك وتاخد منها محمود بس بالعكس منال جايه تتناك معاها محمود. دينا بعتت لك حاجه معايا منال. حاجه ايه انا ماطلبتش حاجه ومكلماها ماقالتش محمود. مش عارف اهي في الشنطه وقام جابها في الكيس زي ما هي وطبعا هو عارف فيها ايه منال. هات كده وريني وفتحت لقت الزبر الصناعي ضحكت وقالت ده البت ديه مايفوتهاش حاجه نبيله بتقولها ايه فيه ايه الشنطه منال طلعته وورتهولها اتكسفت نبيله قوي منال بصت لها وقالت لها اتكسفتي ليه ده ليا مش ليكي بس تساعديني طبعا نبيله مش عارفه تتكلم ولا ترد وبتبص لمحمود اللي بيلعب في زبره نبيله في دماغها أفكار ومش عارفه تجمعها الزبر ده ليا انا انيك بيه منال والا منال جايباه عشان تنيكني بيه والا المصيبه لا تكون عرفت ان مودي خول وبيتناك وده سبب طلاقه اللي محدش يعرفه في الدنيا غيري انا قامت نبيله وندهت لمحمود وراح وراها علي اوضتها نبيله. هو البتاع ده ليه محمود. ماعرفش بس دينا باعتاه لمنال نبيله. وانت بتنيك منال حست بحاجه محمود. حاجه زي ايه نبيله. انك كده يعني محمود. ما حصلش انا نكتها كام مره وماعملتش معايا حاجه ولا قربت مني نبيله. مش عارف حاسه بحاجه محمود. مايمكن جاباه عشان تنيكيها بيه نبيله. ويمكن جايباه عشان تنكني هي محمود. مش عارف نبيله. بس انت متأكد ان ماحدش يعرف انك محمود. لأ خالص انتي وطليقتي بس نبيله. مش عارفه هانشوف محمود. بس بصراحه الزبر الصناعي شكله نار واحسن من الخيار والصباع نبيله. ممكن اخليها تسيبه وابقي اجربه معاك لوحدنا محمود. مفيش مشكله نبقي نشوف نبيله. طب يالا عشان الاروبه ديه ماتخدش بالها محمود. يالا ورجعوا تاني لمنال اللي كانت قلعت الجلابيه وبقت بالبرا والاندر وبتحك الزبر في كسها من علي الاندر وتحطه في بوقها ومنظرها مهيجهم جدا وقالت لهم مالكم قالوا مفيش في نفس واحد قالت عارفين الزبر ده كان فين ردوا كان فين قالت مش هاتصدقوا الاتنين بصوا لبعض وبصوت واحد كان فين منال وهي بتلعب بالزبر قالت كان كس امكم وطيزك ابوكم .............. سكوت تام الاتنين مبلمين منال. مالكم محمود. منال انتي هايجه وبتقولي اي كلام منال. صدقوني زي ما بقولكم كده تحبوا تتأكدوا نبيله. نتأكد ازاي منال. هاسمعكم بودانكم من دينا محمود. تسمعينا ايه انتي هايجه يا منال ومش عارفه بتقولي ايه منال. طب استني ومسكت الفون واتصلت علي ماما دينا. الو ايه يا نوله منال. ايوه يا دندن ايه الاخبار عندكم دينا. تمام كله نايم وانا قاعده مستنيه اكلم مدحت منال. هو متأخر كده دينا. اه راجع في الطريق علي البيت وهايكلمني لما يوصل منال. بالسلامه يا قلبي دنيا. يسلمك يا روحي انتي ايه الاخبار عندكم منال. كله تمام اتعشينا وقاعدين نرغي دينا. انتوا لسه هاترغوا هههههههههههههههههه يخيبكم منال. نبيله راهبه الموقف ومستغربه ومش مصدقه دينا. هو انتي لسه ماكلمتيهاش منال. كلمتها بس شكلها متاخد دينا. متاخد ليه يعني هي أول مره يعني منال. علي فكره انا فاتحه الاسبيكر وهما سامعين دينا. طب ايه المشكله منال. هاسأل سؤال دينا. اسألي منال. الزبر ده كان فين قبل ما تبعتيه مع محمود دينا. كان فين ايه مش فاهمه منال. مين اتناك بيه يا دينا دينا. كلنا تقريبا ما انتي عارفه بنتناك بيه كلنا منال. النهارده يا دينا مين اتناك بيه دينا. اه فهمت منال. قولي لهم بقي دينا. الزبر ده كانت لابساه سمسمه ونامت بيه بابا وماما محمود. مقاطعا بابا ازاي دينا. عادي بابا بيحب سمسمه تنيكه دلوقتي بيه نبيله. دينا انتي بتقولي ايه بابا ازاي دينا. طب استني والا اقولك افتحي فيديو كول منال. اقفلي وهاكلمك فيديو وبدأت مكالمه فيديو نبيله. فيه ايه بقي دينا. اصبري وأخدت الفون ودخلت علي جدو وتيته اللي نايمين في اوضه ماما ووجهت الكاميرا عليهم صعقوا من المنظر جدو لابس اندر فتله احمر وفي طيزه خياره ونايم بيها وتيته نايمه ملط علي وشها وفاتحه رجلها ولسه فيه لبن طازه سايل من كسها نبيله. مش مصدقه ازاي ده دينا. عادي ابوكي بيعمل اي حاجه احنا عايزنها نبيله. وامك دينا. مالها نايمه اهي ولبن احمد لسه نازل علي كسها نبيله. هاجت ممكن اشوف احمد يا دندن دينا. من عيني وسمسمه كمان واخدت الفون راحت اوضه اسماء واللي كانت نايمه ملط جنب احمد اخوها اللي كان ملط كمان وورتهم لها نبيله. متنحه في الفون وبتعض شفايفها قاطعها محمود دينا دينا. ايوه يا قلب دينا محمود. هو ممكن ترجعي اوضه ماما وبابا تاني دينا. من عيني اتعبوني بقي محمود. معلش آخر مره دينا. لأ يا روحي بهزر ودخلت تاني علي جدو وتيته محمود. ممكن تزودي النور شويه بلاش نور الكشاف وقربي الكاميرا منهم دينا. من عيني بس نخلص في الليله ديه مدحت قرب يتصل وهاقفل في وشكم محمود. علي طول دقيقه بس (قام واخد الفون وقعد علي الكنبه وجنبه نبيله ومنال بتتفرج عليهم) دينا. نورت نور الاوضه وبقت ظهر وجدو وتيته شكلهم في غيبوبة وقربت منهم ومحمود هاج علي منظر جدو وهو لابس الاندر بتاع ماما والخياره باينه في طيزه دينا. ممكن تعدلي بابا عايز اشوف زبره دينا. (مستغربه) قربت وقلبت جدو علي ظهره وبان زبره جوه الاندر الفتله مدملك وشكله حلو قوي محمود هاج وبيلعب في زبره ونبيله جنبه وفهمت ان طيزه بتاكله وعايز يتناك من بابا نبيله. خلاص يا دندن سلام دلوقتي محمود. مقاطعه دينا آخر طلب واقفلي دينا. عارفه وعدلت تيته وفشخت رجلها وكسها بان قشطه ومنظر اللبن هيج محمود اكتر دينا. حاجه تاني محمود. لو ينفع دينا. انت قولت آخر طلب ومن غير ما تطلب وريتك كس ماما محمود. عارف بس عشان خاطر اخوكي دينا. اطلب يا قلبي محمود. هو انتي لابسه ايه ممكن اشوفك انتي دينا. انت عايزني البس ايه بس بسرعه محمود. عايزك كامله وتقلعي حته حته لحد ما تبقي ملط دينا. مش هاينفع حاليا بس هاعمل حاجه تعجبك محمود. ايه دينا. هاقفل واقوم البس زي ما انت عايز وكل ما اقلع حته هاصور وابعتلك محمود. تمام بس تصوري كله دينا. كله يا قلب اختك محمود. كله دينا. كله من اول الترنج لحد الملط وكمان كسي وبزازي وطيزي لوحدهم مبسوط محمود. بموت فيكي دينا. قلب اختك من جوه بس يعني مش مكفينك الاتنين اللي عندك محمود. دول قمرات طبعا بس عايز ابقي شوفتكم كلكم وبالمره ماما دينا. حاضر هاصورلك ماما كمان محمود. وبابا علي كده دينا. وبابا زي ماهو كده اخلص بقي محمود. خلاص سلام دينا. سلام منال قاعده تضحك ومحمود وبلبله متنحين في اللي بيحصل ومش مصدقين ان ابوهم خول وبيتناك مني انا ومفيش دقايق كان تليفون محمود بيرن رسايل علي الواتس دينا خلصت الصور وبعتتها له صوره نفسها كام صوره وصورت جدو وتيته كام صوره محمود فتحهم وتنح فيهم ونبيله قاعده تتفرج معاه وجت لهم منال تتفرج معاهم فعلا شويه صور تهبل زي ما محمود طلب بالضبط ونبيله شاورت لمنال عايزاها ودخلوا اوضه نبيله منال. فيه ايه مالك نبيله. مش عارف ابدأ ازاي منال. فيه ايه قلقتيني نبيله. ماتقلقيش بس اللي شوفته خلاني مش مركزه ومصدومه شويه منال. قصدك ابوكي وامك نبيله. اه ماتوقعتش ان ابوكي كده منال. عادي طالما مبسوط ومش بيزعل حد نبيله. عايزه اقولك سر بس ما يطلعش منك منال. سر ايه نبيله. اخوكي محمود منال. ماله فيه ايه يا نبيله اخويا ماله نبيله. عارف طلق مراته ليه منال. عارف ماتفقوش ومفيش نصيب نبيله. اكيد طبعا النصيب بس منال. بس ايه ماتتكلمي يا بت نبيله. محمود اخوكي زي بابا منال. ضربت بإيدها علي صدرها زي بابا نبيله. اه وهو ده سبب الطلاق واتفاهم هو ومراته علي الطلاق بهدوء منال. بس ابوكي مش كده نبيله. بس بقي منال. وانتي عارفه من امتي نبيله. من وقت ما بدأت علاقتنا مع بعض منال. ازاي نبيله. كنا مع بعض ولقيته بيحب الحس طيزه وادخل صباعي فيها وبيكون مبسوط منال. بس ده عادي بين المتجوزين لو حابين كده جزء من المتعه نبيله. عادي اه إنما محمود بيحب يلبس لبسي وانا اعامله زي الراجل وهو الست منال. وانتي كنتي بتعملي ايه نبيله. كنت بهاوده واطاوعه عشان نفسيته ماتتعبش منال. بس ازاي انا ما لاحظتش ده نبيله. كان بيمسك نفسه معاكي بالعافيه وكان بيجيب بسرعه عشان يخلص منال. ازاي ماخدتش بالي نبيله. مش مهم المهم دلوقتي هو هاج علي ابوكي اكتر من امك منال. وبعدين ديه نصيبه نبيله. خليه سر بينا لحد ما نشوف هانعمل ايه منال. مرتبكه ماشي اما نشوف نبيله. قبل ما نعرف انك جايه كنا موضبين الدنيا وكنت مجهزه له طقم من عندي مش عارفه بقي قدامك هايلبسه والا هايعمل ايه منال. اتعاملي عادي وانا هاحاول اسعده علي قد ما اقدر حبيبي ياخويا نبيله. هو لما شاف الزبر في الشنطه افتكرني قولتلك ودينا كمان عرفت عشان كده بعتت الزبر وسألني لما دخل الحمام قولتله ابدا ماحدش يعرف ولا فتحت بوقي منال. ولا كأنك قولتي وانا هاضبطه علي قد ما اقدر واخليه في احسن أوقاته نبيله. تفتكري ممكن يقبل حد تاني غيري منال. ماتشغليش بالك انا هاتصرف نبيله. طب يالا نقوم مانسيبوش لوحده رجعوا علي محمود اللي لاقوه لسه بيتفرج علي الصور اللي ماما بعتتها له وبيلعب في زبره ومنال حضنته من ظهره ومسكت زبره وحطت شفايفها علي بوقه علي طول بدون مايلحق يفكر وساب الفون من ايده واندمج معاها في بوسه جباره وفي نفس الوقت نبيله هاجت وراحت علي زبره وطلعته ترضع فيه واندمجوا كلهم في نغمات الجنس الجماعي ومنال وقفت محمود وقلعته الترنج وبقي ملط قدامهم ومنال قلعت البرا والاندر وبقت هي كمان ملط ونبيله مش عارف تقلع زيهم والا تستني وتشوف الدنيا رايحه لفين وخدت القرار وقلعت هدومها وبقوا التلاته ملط منال ومحمود في بوس وتقفيش ونبيله بترضع زبره وهاج محمود علي اخره ونبيله بترضع زبره وكأنها اول مره تمصله تقريبا وجود منال هيجها اكتر وبقت هيجانه علي اخرها وسحبت محمود من زبره ونيمته علي الارض ونامت فوقه69 وبقي محمود بيلحس كسها وهي بتمص زبره ومنال بتمص بضان محمود وتلحس خرم طيزه وتحسس عليها وهو هاج اكتر قامت منال قالتلهم تعالوا اوضه ماما عشان نبقي براحتنا وقاموا علي اوضه تيته وجدو ومحمود بيبص لمنال وعايز يقول حاجه ومش عارف بس جمع نفسه وقاله هاتي الزبر الصناعي معاكي قالتله من عيني يا قلبي هاعملك اللي انت عايزه انا هنا عشان تكون مبسوط وناموا علي السرير كانت منال علي ظهرها ومحمود فوقها بالعكس وزبره محشور في بوقها وهو بيلحس كسها ونبيله هايجه وبتدعك في كس منال وتلحس مع محمود وبتحط صباعها في طيزها تبعبصها منال بالعافيه قالت لها البسي الزبر ونيكيني في طيزي وفعلا نبيله لبسته وابتدت تدخل الزبر في طيز منال وتنيكها وطبعا دخل بسهوله ومتعوده عليه ومحمود هايج علي اخره ومنال بدأت تلحس خرم طيزه وتدخل صباعها في طيزه وهو راح في دنيا تانيه واللي هي مش شايفاه ان نبيله بتطلع الزبر وتحطه في بوقه ويرضعه وتدخله تاني مابين مش وطيز منال وبوق محمود اللي مستمتع قوي وصباع منال داخل خارج في طيزه بالراحه واتعدلوا يغيروا الوضع محمود عايز يفلقس ومنال تلحس طيزه قالت له حاضر من عيني فلقسي يا بيضه عجبته الكلمه قوي وقاله قولي تاني قالتها تاني وبتلحس خرم طيزه وحاساه مستمتع جدا شاورت لنبيله تحط الزبر في طيزه ونبيله متردده قامت منال قايله لمحمود مودي عايزه انيكك هاج اكتر وقالها نيكيني وفعلا نبيله بتدخل الزبر في طيزه وماسكاه من وسطه وهو مستمتع قوي وبتنيكه محمود بدأ يهيج ويهلوس بكلام عاجب منال قوي نيكوني افشخوني طيزي بتاكلني ونبيله تشد عليه ومنال بتلعب في زبره وبضانه وهو سايح مش هنا نبيله اتجرأت وقالتله مودي تحب تلبس لبس من ماما قالها بدون تردد نفسي شاورت لمنال قامت جابت برا واندر من بتوع تيته وقومته عشان تلبسه وهو زي العيل بيعمل اي حاجه عايزنها ولبسته منال البرا والاندر بتوع تيته وكانوا عليه روعه وهو مبسوط ومنال بتتعامل معاه علي انه ست وهي الراجل وتقفش في بزازه وتلعب في طيزه من علي الاندر وهو بقي سايح زي الشرموطه الهايجه بص لمنال وقالها عايزك تنيكيني وزبره بينقط لبنه قالتله عايزه تتناكي ازاي يا قطه وهو بيهيج قوي منال عرفت طريقه وبقت تتعامل معاه علي انه ست وهو يرد زي ما تحبي ونامت علي ظهرها وقالت له تعالي يا لبوه اركبي علي زبري ومحمود مستسلم وبينقذ وقعد علي زبرها وبتقفش في بزازه وتلعب في زبره ونبيله بتلحس كسها وتدخل ايدها فيه ومنال هايجه علي اخرها ومحمود كمان بيطلع وينزل علي زبرها ومستمتع بيه جدا وقالت له اتعدلي يا شرموطه ونامي علي ظهرك واتعدل ونام ودخلت الزبر في طيزه بالراحه ورافعه رجله علي كتفها وبتقول لنبيله بعبصيني يا بلبله ونبيله شغال وتبدل بينهم كل شويه ومنال حست انها هايجه وعايزه تتناك وقالتله تعالي اتعدل ونيكني عايزه اتناك في كسي ومحمود بيهيج اكتر قلعت الزبر ونامت منال علي ظهرها ومحمود بيدخل زبره في كسها وينيكها البرشام عامل مفعول معاه جامد قوي ونبيله ورا لبست الزبر وبتدخله في طيزه وهو بينيك منال ومستمتع بيه جدا وقالت له اتعدلي ونام علي ظهرك واتعدل ونام ونامت فوقه ودخلت زبره في كسها ونبيله وراها بدخل الزبر في طيزها مره وطيز محمود مره وتبدل بينهم بس برضه عايزه تتناك وتحس الزبر في طيزها وقالت مودي عايزه اتناك منال بصت لها وقالت لها تعالي مكاني خليك يا مودي زي ما انت قلعت نبيله الزبر ولبسها منال وطلعت نبيله علي زبر محمود ودخلته في كسها ومنال وراها بتقوم بنفس دورها بما كانت بتتناك وتبدل الزبر الصناعي بينهم شويه في طيز محمود وشويه في طيز بلبله بس منال متعوده علي كده وبتنيك فيهم بمعلمه ومحمود خلاص علي اخره وبصوت مبحوح قوي منال هانزل يا منال زبري بيوجعني نيكي يا منال هانزل ومنال تشد علي طيزه وترزع فيها وهو بيزوم ويتأوه وخلاص نزل لبنه في كس نبيله شويه ونبيله بتصرخ اللبن نازل في كسها نار وسايل علي زبر محمود وفخادها ونزلت من علي زبره ونامت جنبه ومنال اتهدت ونامت جنبهم وكانوا في احلي متعه طبعا عايزين نعرف حصل ايه في بيتنا ده اللي هانعرفه في الجزء الجديد الجزء الثامن وقفنا في الجزء اللي فات عن النيكه اللي تمت في بيت جدو بين منال ونبيله ومحمود واكتشاف منال ان محمود بيحب يتناك وان ده سبب طلاقه وده طبعا هايكون الموقف في بيتنا اثناء ما كان خالاتي وخالي مع بعض في بيت جدو ثانياً: الحوار الجماعي اللي دار بينا في بيتنا انا، ماما، جدو، تيته، احمد واللي انتهي بنيكه مفاجأه من العيار التقيل خرجنا كلنا علي الليفنج كلنا ملط بعد النيكه الجماعيه واللي انتهت بنيك احمد لماما وجدو لتيته وكانت كميه لبن عليهم تكفي عشر ستات مش اتنين بس جدو نايم علي رجل ماما علي الكنبه وتيته علي رجل احمد وزبره نايم في وشها وانا فارده علي السرير جدو طلع بكلمه غريبه جدو. عايز اطلع البلكونه كده ماما. كده ازاي جدو. كده زي ما انا ماما. وفين المشكله جدو. مفيش مشكله بس عايز واحده منكم معايا ماما. مستغربه واحده مننا ليه جدو. قال عادي والا فيه مشكله ماما. مفيش مشكله احنا في العاشر ومحدش جارحنا جدو. عشان كده عايز اخرج ملط ماما. اخرج يا قلبي وانا هاشجعك واخرج معاك جدو. بجد يا دينا تخرجي معايا ماما. بجد يا قلب دينا يالا وقاموا علي البلكونه هما الإتنين وجدو قالي اتنين قهوه بقي من ايد احلي سمسمه انا. من عيني يا احلي جدو هاحصلكم بيهم وخرج دينا وجدو للبلكونه وهما ملط وقعدوا وطافيين النور برضه عشان حتي لو حد شاف حاجه ماتكنش واضحه جبتلهم القهوه وولعوا سيجارتين وبيرغوا مع بعض جدو. مبسوطه والا لأ يا دندن ماما. طبعا مبسوطه يا قلبي وانت جدو. مبسوط قوي حاسس اني صغرت ورجعت شباب تاني ماما. ماهو باين عليك ده انت فشختنا هههههههههههههه جدو. يعني انتوا سميتوا عليا هههههههههههههههه ده انا طيزي مش قادر اقعد عليها ماما. ومين سمعك ده انا حاسه ان فيه نار طالعه مني جدو. بس البت سمسمه طلعت اروبه ماما. طالعه لأمها جدو. وتفوقت عليها كمان ماما. يا راجل بطل بكش جدو. لا مش بكش بس البت طلعت من جوايا حاجات كتير ماما. وانت كنت علي اخرك يا بابا جدو. السن برضه يا دينا بيفرق ماما. سن ايه يا عم ده انت قايم بينا احنا التلاته زي الفل جدو. انتي ناسيه البرشام ماما. بس ده عادي عشان السن يا بابا مش جديد يعني هو معمول عشان كده جدو. عارف بس مش هاقدر اعيش عليه طول عمري ماما. حبيبي ما تقولش كده طول ما انا موجوده جدو. ههههههههههههههههه وامك مش هاتستحمل ماما. ههههههههههههههههه امي تستحمل ماتخافش جدو. اه صح علي رأيك ماما. بقولك عايزاك في موضوع كده جدو. موضوع ايه مالك ماما. مفيش بس موضوع حساس جدو. حساس اكتر من اللي احنا فيه ماما. يعني بس استني نعمل شاي وندهت عليا وطلبت شاي وعملته ودخلت عليهم البلكونه وطبعا مش هافكركم كلنا ملط جدو بصلي وقالي القمر بتاعي يسلم ايده علي الشاي ضحكت وببص علي زبره لقيته نايم وشبه ميت وبقوله ماله ده يا جدو قالي مفيش استراحه محارب وضحك قولتله هي دندن مش عارفه تقومه والا ايه ضحك قالي دنيا ممكن تخليه عمود خرسان ههههههههههه وخرجت وسبتهم يكملوا الحوار جدو. خير يا دينا فيه ايه ماما. خير يا قلبي جدو. عايزه تقولي ايه يا بت ماما. مفيش بس ايه رأيك لو نمت مع نبيله او منال جدو. بإستغراب اشمعني ماما. عادي مجرد سؤال جدو. هو كده سؤال برضه ماما. لا هو ممكن يكون واقع جدو. ازاي ماما. يعني موافق من حيث المبدأ جدو. طالما ديه رغبتك اكيد موافق ماما. حبيبي يا بابا جدو. بس الاهم هما يوافقوا وامك ماما. ماتشغلش نفسك كله تمام وجاهز جدو. ده انتوا متفقين بقي ههههههههههههه ماما. مش بالضبط بس هي بتيجي كده جدو. وياتري فيه حاجه تاني ماما. بكسوف اه جدو. كملي يا دينا ماما. محمود اخويا مع ماما جدو. كنت حاسس ماما. حاسس ازاي جدو. شكيت فيه بيبص علينا بس قولت شاب وبيفرغ طاقه ماما. يعني اخدت بالك منه جدو. طبعا وكنت بشوف لبنه علي كلوتات امك ونبيله ماما. يا اروبه جدو. احنا رجاله زي بعض وناخد بالنا من حاجه زي كده ماما. انت سهلت عليا كتير جدو. اقولك علي حاجه ماما. قول جدو. انا عارف ان محمود بينيك نبيله ماما. ايه ده ازاي جدو. انتي شكلك عارفه ماما. عارفه بس انت عرفت ازاي جدو. كنت كل ما انيك امك واخلص بعمل نفسي نايم واخرج اشوفهم مع بعض من غير مايحسوا واهيج وارجع انيك امك تاني وهي ولا هي هنا ماما. طب ما عادي تنيكها تاني جدو. طبعا عادي بس اللي مش عادي اني اتخيلها نبيله ماما. انت نفسك في نبيله جدو. بعد ما عرفت ان محمود اخوها بينيكها ماما. انت شوفتها عريانه جدو. مش كتير احيانا وهي بتغير ماما. ده انت طلعت شقي قوي جدو. يااااااااااااه رجعتيني لورا كتير يا دندن ماما. حبيبي انت لسه صغير وعندي بالدنيا جدو. بدأ زبره يقف شويه ويبص لماما ماما. ايه ده بيقف ليه هجت علي مين يا عم سامي جدو. هو فيه غيرك يا قلب عم سامي ماما. حبيبي الغالي ماتحرمش منك ابدا جدو. بكسوف وعينه في الأرض ممكن طلب ماما. عينك في الأرض ومكسوف ليه ارفع رأسك احنا ولادك وتأمر مش تستأذن جدو. يعني مش زعلانه مني اني..... ماما. ولا عمري ازعل منك انت احلي حاجه في حياتي وانا مبسوطه انك مبسوط جدو. يعني ممكن اطلب ماما. انت تأمر وانا انفذ جدو. عايز البس طقم حريمي واتناك من احمد بيه ماما. برغم استغرابها الطلب بس بدون تردد من عيني واحلي طقم وجديد كمان ما اتلبسش قبل كده جدو. بجد وشكله مبسوط ماما. بجد انا ماليش غيركم وسعادتكم جدو. بموت فيكي يا احلي دندن في الدنيا ماما. وانا بموت فيك يا عمري وحياتي كلها جدو. بس هايحصل ازاي ماما. عادي زي ما حصل قبل كده جدو. بس احمد ماما. احمد ابني ماتشغلش نفسك واحنا في وسط النيك هاخليه ينيكك يا بطه جدو ( زبره وقف علي اخره وبيلعب فيه) ماما ( فاتحه رجلها وبتلعب في كسها) وشكلهم هاجوا قوي جدو. ممكن طلب تاني ماما. حبيبي قول عايز ايه جدو. تعامليني علي اني ست ماما. حاضر جدو. وتشتمي ماما. من عيني يا قلبي جدو. قولنا ايه ماما. من عيني يا لبوه هاكيفك نيك يا شرموطه قومي يالا البسك يا متناكه عشان تتبسطي جدو هاج وبيلعب في زبره وقاموا دخلوا اوضه ماما وانا شايفاهم وهما داخلين وقولت اروح وراهم الاوضه دخلت عليهم لقيت جدو واقف وماما بتطلع غيار وقميص من بتوعها وفتحتهم من اكياسهم جداد وبصت لي وقالت لي ايه رأيك في الطقم ده قولتلها تحفه وجدو واقف مكسوف عرفت انه لجدو هايلبسه وبدأت ماما تلبس جدو الاندر والبرا والفميص وبقي شكلهم تحفه عليه وصفرت صفاره اعجاب وضربته علي كيزه ناويه علي ايه يا موزتي ضحك جدو وما اتكلمش وماما بتدعك في زبره وبضانه من علي القميص وهو ماسك بزازها بيفرك فيهم وانا بلحس طيزه وهجنا علي بعض ماما بصت لي وقالت اندهي احمد وتيته وروحت ندهت عليهم وجم علينا في الاوضه وطبعا تيته مستغربه بس ولا فتحت بوقها ماما شاورت لها تلحس طيز جدو وتبوسها وتتخيل انها راجل وجدو بقي ست وتيته هاجت قوي وعاجبها منظره ووقفت وراها كأنها بتنيكه طبعا انا واحمد وماما واقفين نتفرج علي تيته اللي بتتفنن في دلع جدو ولا اجدع راجل زانق شرموطه وبينيكها وراحوا علي السرير وجدو فلقس وتيته بتلحس طيزه بالراحه وتلعب في زبره وبضانه واحمد قعد علي الكرسي وماما علي الكرسي التاني وانا في الأرض بينهم ايد علي زبره احمد وايد علي كس ماما اللي هاجت علي منظر جدو وهو كده وتيته بتلعب فيه وزير احمد بيكبر في ايدي اكتر وابتديت امص زبر احمد وادخل صباعي في كس وطيز ماما وهي فاشخه رجلها ورافعاها علي الكرسي وكسها وطيزها مفتوحين قدامي وهي بتلعب في بزازها وتعض على شفايفها وراحت في زمن تاني ومسكت ايد احمد تحطها علي كسها مع ايدي وبقت تزوم اكتر وقامت من علي الكرسي وشدت احمد وقام وقف وفلقست له وقالت له دخل زبرك في كسي يا حبيبي واحمد فعلا وقف وراها وبيدخل زبره في كسها وبينيك فيها وانا بقيت تحتها برضع بزازها وبلعب في كسها وهي مش علي بعضها وفي نفس الوقت تيته نازله فحت بصباعها في طيز جدو وتبوس فيها وتمص في زبره وانا عيني علي طيزها عايزه انيكها سبت ماما واخويا اللي غيروا الوضع واحمد نام علي ظهرك وماما ركبت علي زبره وبتتنطط عليه وتحضنه وهو بيرضع بزازها ويبدل بينهم وقومت انا جبت خيارتين من المطبخ ورجعت لجدو وتيته اللي برضو غيروا الوضع وبقي جدو علي ظهره وتيته اللي رافعه القميص وجايبه الاندر علي جنب ومطلعه زبره بتمصه وتلعب في طيزه ومفلقسه ناحيتي روحت عليها ولحست كسها و طيزها وببعبص فيها بوسع مكان للخيار وفي لحظه كانت خياره في طيزها وخياره في كسها وهي تزود بعبصه في طيز جدو اللي هاج وبقي علي آخره قامت ماما واحمد وطلعوا علي السرير وقالت لحدو فلقس اتعدل وفلقس وكان الاندر علي جنب وطيزه باينه قوي وخرمه وسع من صباع تيته وجابت احمد وراه وبتمص زبره ومسكته تدخله في طيز جدو بالراحه وابتدي احمد ينيك جدو وماسكه من وسطه ويرزع زبره في طيز جدو وتيته نامت تحت جدو وبتمص زبره وانا مدخله الخيارتين فيها ومفلقسه وماما بتلحس كسي وتلعب في زنبوري وتدخل صباعها في طيزي وبتحسس علي طيز احمد اخويا اللي هاج ويرزع في طيز جدو اكتر شات الخيار من تيته ومصيته مكان كسها و طيزها واديتهم لماما اللي فهمت ودخلت خياره منهم في طيزي والتانيه في كسها وقالت لتيته فلقسي جنب جدو وفعلا تيته فلقست جنب جدو واحمد شال زبره من طيز جدو ودخله في كس تيته اللي سايل منه شلال لبن ويرزع فيها وهي وجدو وشهم لبعض وبيبوسوا بعض وهما مفلقسين واحمد بينيك في الاتنين ويبدل بينهم ماما حست ان احمد تعب وبدأ يعرق ويجهد خدت الخياره من كسها دخلتها طيز جدو وتبوس فيها وتمص في زبره وانا عيني علي تيته واحمد اللي في وادي تاني شاورت لجدو عايزاك تلحس كسي رجع لورا شويه عشان يكون فيه مكان اقدر انام علي ضهري وافتح له كسي يقدر يلحسه وطبعا دينا بتنيكه بالخياره واحمد بيرزع لسه في كس تيته وابتدي يتشنج ماما عرفت انه هايجيب وراحت وقفت وراه وحضنته وقالت له نزل في كس تيته يا حبيبي وتيته علي اخرها وفي لحظه صوتك كان هزل في كسها ميه نار واحمد زنق زبره للاخر في كسها عشان ينزل كل لبنه فيها وفي نفس الوقت جدو قرب ينزل لبنه وهو بيلحس كسي ويبعبصني ومدخل صباعه في طيزي وزبره بدأ ينقط ونزلت دينا تحته وحطت زبره في بوقها اللي في لحظه كان منزل كل لبنه في بوقها وبقي سايل علي وشها من اجناب بوقها وجدو حشر زبره اكتر في بوقها وهي قافشه فيه وبتزق الخياره في طيزه اكتر وهدينا جميعا وتيته نامت علي وشها زي ما هيا وجدو كمان نزل علي بطنه زي ما هو كانت ماما خرجت من تحته واللبن في بوقها وباستني بيه وبقي اللبن من بوقها لبوقي واحمد كان خلاص زبره نام شويه اخدته في بوقي انظفه من لبن كس تيته اللي اختلط مع لبن احمد ولبن جدو في بوقي كان جدو وتيته هامدانين خالص وناموا وخرجت انا واحمد وماما علي اوضتي ونمنا جنب بعض علي السرير وسبنا ماما صاحيه عشان المفروض تكلم بابا قبل ما تنام عشان يطمن علينا زي كل يوم وطبعا حصلت المكالمه اللي تمت بين ماما واخواتها وورتهم في الفيديو جدو وتيته بعد النيكه في اوضتها وورتهم كمان انا واحمد نايمين عريانين في اوضتي وبعدين صورت نفسها لخالو محمود لما طلب منها كده ونلتقي على خير في الجزء الجديد ياتري هايكون ايه ده اللي هانعرفه الجزء التاسع بعد ما خلصت الليله وكلنا نمنا هامدانين وماما كلمت بابا كالعاده واطمن علينا ونامت في الليفنج كنت انا اول واحده تصحي وبعدي احمد اخويا بس لسه فاردين علي السرير وطبعا كعاده الرجاله يقوموا من النوم زبرهم واقف حديده بصيت لأحمد وضحكت قولتله الحديده ديه واقفه ليه كده قالي عادي هو كل يوم كده وده طبيعي وقعدنا نفتكر اللي حصل ونضحك وقولتله ماتيجي ناخد دش سوا قالي يالا وقمنا وخرجنا انا وهو ملط قولتله تعالي نشوف جدو وتيته ودخلنا عليهم لسه نايمين زي ما هما تيته ملط وجدو لابس الاندر والبرا بتوع ماما وحاضن تيته من ظهرها واستغربنا عدم وجود ماما اللي نامت في الليفنج بعد ما خلصت مكالمه بابا روحنا نطمن عليها فعلا نايمه علي الكنبه مكانها بس طبعا لابسه الترنج والبرا والاندر مش عريانه زينا بس كانت قمر نايم وشها عسول وتحسها بيبي صغير نايم بس كسها قابب من بنطلون الترنج شكله تحفه شاورت لأحمد عليه ضحك وخرجنا من الاوضه وروحنا الحمام ناخد دش ودخلنا البانيو سوا وفتحنا الميه وبقيت ادعك جسم أحمد وهو بيدعك جسمي اي نعم هجنا علي بعض بس مش في دماغنا نعمل حاجه وزبر أحمد وقف وبقي يضرب في طيزي وانا ازنقه واتمايص عليه وهو يحضن ويقفش بزازي ويلعب في كسي وبصيت له وقولتله هاناخد دش خليك فاكر ضحك وقالي عارف أوضحنا سوا وخرجنا من البانيو ملط ونشفت له جسمه وهو نشف جسمي وروحنا المطبخ نشوف حاجه ناكلها ووقفت جهزت فطار ليا وليه ولقينا ماما علي باب المطبخ بتقول صباح الخير يا حبايب ماما ايه النشاط ده ردينا الصباح لأحلي ماما في الدنيا ماما. ايه المنظر ده علي الصبح انا. منظر ايه ماما. في الهدوم والا اتعودتوا علي كده انا. احنا لسه خارجين من الحمام وبنجهز فطار ماما. خارجين من الحمام انتوا استحميتوا مع بعض كمان انا. اه خدنا دش ولسه خارجين ماما. ايه العلاقه انا بسأل علي اللبس وقلبت وشها 180 درجه احمد. آسفين يا ماما هانلبس حالا ماما. انتوا شايفيني لابسه اهو مش هي ديه حياتنا وقولتها قبل كده مفهوم انا. مفهوم بس ماتزعليش ممكن ماما. مش زعلانه يالا كل واحد يخش يلبس هدومه انا واحمد خرجنا نلبس وماما ضربتني علي طيزي بس ضربه جامده وجعتني بس ما اتكلمتش احمد لبس تيشرت وبنطلون وطبعا تحته بوكسر وانا لبست الترنج علي اللحم وخرجنا علي المطبخ نكمل الفطار وعملنا حساب ماما معانا اللي كانت اخدت دش وخرجت لنا علي المطبخ لابسه البرنس ولافه الفوطه علي شعرها وقعدنا نفطر مع بعض ماما بصت لي مش لابسه غيار ليه قولتلها انا لبست حاجه سريعه هافطر واقوم البس واسرح شعري ردت ماما ماشي اما نشوف اخرتها معاكي وده اخر انذار ليكي يا اسماء قعاد من غير غيار تاني لينا حساب لما تتجوزي وفي بيتك ياكش تقعدي ملط حتي فاهماني هزيت دماغي بنعم وخلصنا فطار وقالت قومي البسي واعملي لي نيسكافيه وخرجت علي اوضتي كملت لبسي وعملت لها النسكافيه ولقيتها في البلكونه قعدت معاها وقالت لي هاتي سجاير جدو شوفيها فين لقيتها جنبنا في الريسيبشن وادتهالها ولعت سيجاره مع النسكافيه وانا معاها بشرب عصير وخرج احمد علينا متلجلج ومتردد مامي ممكن انزل مع اصحابي ردت ماما علي فين قالها هانقعد مع بعض شويه ونلعب بلايستيشن ردت لغايه امتي مثلا قالها ساعتين تلاته بالكتير ردت تمام قبل الغدا تكون هنا ماشي رد احمد ماشي يا احلي دندن في الدنيا وباسها ودخل يلبس وانا قاعده معاها في البلكونه مش عارفه اكلمها دينا شكلها شدت مع بابا ونزل احمد لأصحابه وبدأت اسحب الكلام من ماما انا. مالك يا ماما فيه حاجه ماما. لا مفيش حاجه انا. بحذر شديد بس شكلك فيه حاجه انتي اتخانفتي مع بابا ماما. العادي انا. (عرفت انهم شدوا مع بعض طالما قالت كده) عادي يا ماما مجرد زهق مش اكتر ماما. عارفه عشان كده مش بدقق معاه قوي انا. عملتوا حاجه امبارح ماما. لأ مش كل مره وفهمتك قبل كده ديه اوقات معينه وخلاص انا. اسفه مش قصدي ماما. لازم تفهمي ان حياه اي انسان مش كلها كده وخلاص فيه مسئوليات اهم انا. عارفه انا بس حزينه انك مش مبسوطه ماما. انا كويسه يا قلبي انا. طالما قولتي كده يبقي هاتفكي يا موزه هههههههههههههه ماما. اتلمي يا حيوانه انا.مقبوله منك يا اغلي الناس ماما. قومي صحي جدو وتيته انا. من عيني يا قلبي وسبتها وروحت اصحي جدو وتيته اللي لقيته صاحي ورافع وسطه ودماغه علي شباك السرير ومغطي جسمه وباين من صدره انه عريان انا. صباح الخير يا جدو جدو. صباح الخير يا قلب جدو انا. مش هاتصحوا بقي الساعه داخله علي 1 الظهر جدو. انا صاحي يا قلبي هاقوم اخد دش واحصلك ماما صحيت انا. من بدري وفطرنا واحمد نزل كمان جدو. حالا يا روحي يالا بقي عايز اقوم انا. مكسوفه مني يا قطتي جدو. بس يا جزمه اتلمي عالصبح انا. اتلميت ( كانت تيته قلقت وقالت صباح الخير يا سمسمه) انا. صباح الخير يا احلي تيته تيته. الساعه كام انا. داخله علي 1 الظهر تيته. ياااااااااااه الواحد نام زي القتيل جدو. هههههههههههههههه طول عمرك تيته. اتلم يا راجل عالصبح ورفعت تيته الغطا وقامت عشان تخش الحمام وهي لسه ملط زي ما هيا انا. عم ياعم الإغراء تيته. بس يا حيوانه اتلمي ( تقريبا كده مش حافظين غير الكلمه ديه كلهم) انا. ههههههههههههههههه اتلميت وجدو قام هو كمان وكان ملط اتاريه قلع الاندر والبرا بتوع ماما ورماهم علي الارض وبقوا هما الاتنين عريانين قدامي وزبره مدلدل قدامه تيته. داري نفسك يا راجل والا انت هاتقعد لنا علي طول كده جدو. يا وليه لسه قايم من النوم هاخد دش والبس تيته. طب يالا قدامي علي الحمام وراحوا الاتنين علي الحمام وانا رجعت لماما البلكونه ماما. ها جدو وتيته قاموا انا. ودخلوا الحمام ولما يخرجوا فطارهم جاهز كمان اي خدمه يا معلم ماما. طريقتك بقت زباله في الكلام انا. بدلعك يا قلبي ماما. بطلي دلع واعملي لي قهوه بقي وانا رايحه اعملها القهوه جرس الباب رن فتحت لقيته البواب جايب قاروصه سجاير اخدتها منه ومش عارفه مين طلبها سألت ماما قالت انا طلبتها هاخد منها ليا وأدي الباقي لجدو انا. تمام بس ماما. بس ايه انا. انتي مش بتدخني كتير ماما. هاخليها في البيت انا. وبابا لما يجي ماما. بابا عارف وبنشرب مع بعض اوقات انا. اوقات ايه يا دندن ماما. بمياصه اوقات النيك يا عيون دندن انا. ماشيه معاك ياعم ماما. بطلي نق وقر واسكتي انا. تصدقي نفسي في واحد زي بابا كده ونكون متفاهمين مع بعض زيكم ماما. ابوكي ده حب عمري بنفهم بعض من نظره عين عشره 23 سنه انا. بحبكوا قوي يخليكم لبعض ولينا ولا يحرمنا منكم ماما. احنا مالناش غيرك انتي واخوكي وعايشين عشانكم انا. بموت فيكي يا قلبي وحضنتها ماما. وانا بموت فيكي يا روح قلبي جدو وتيته خرجوا علينا الريسيبشن وكانوا اخدوا دش ولبسوا وفطروا جدو لابس ترنج بابا وتيته لابسه عبايه بيتي تلتين ( ولا منها كت ولا منها نص كم) وجدو قالي القهوه المتينه بتاعه سمسمه قولت من عيني يا احلي جدو وتيته طلبت شاي وماما قالت هاشرب شاي معاهم وعملت الطلبات وجدو وتينه وماما في البلكونه وانا قاعده علي الانتريه مشغله التليفزيون وبتفرج وبلعب في الموبايل تيته. كلمتي اخواتك واطمنتي عليهم ماما. اه كلمتهم بالليل بعد ما نمتوا وكل تمام تيته. يعني تمام تمام ههههههههههههههههه ماما. هههههههههههههههه تمام تمام قام بالاتنين تيته. كويس ماما. فاضل انت يا وحش تيته. اتلمي يا بت ماما. هاتلم بابا. واخواتك عرفوا والدنيا حلوه صح ماما. فل الفل يا قلبي وزي ما اتفقنا تيته. اتفقنا علي ايه ماما. انتي بتنسي يا ماما والا ايه تيته. مش ناسيه بس امتي ماما. لو عايزه النهارده احنا فيها جدو. اطرق الحديد وهو ساخن ماما. حاضر هاكلمهم سمسمه هاتي فوني انا. حاضر وجبت لها الفون عشان تكلم أخواتها ماما اتصلت علي محمود مش بيرد ولا نبيله بترد كلمت منال وهي اللي ردت ماما. الو ايه يا بنتي اخواتك مش بيردوا ليه قلقتونا ( فاتحه الاسبيكر ) منال. أبدا علي ماسمعت التليفونات ومالحقتش ارد وجيت اطلبك لقيتك بتتصلي عليا (منال لابسه برا واندر بس) ماما. المهم انكم بخير منال. بخير يا قلبي ماما. اخواتك فين منال. ههههههههههههههههههههه بياخدوا دش مع بعض ماما. صباحيه مباركه عليكم منال. وعليكي يا قلبي ماما. وانتي مش معاهم ليه ههههههههههههههههه منال. كنت بدعك جسمهم وانتي رنيتي ماما. اه يا اوساخ منال. بس بقي يابت ما انتي عارفه اللي فيها المهم بابا وماما عاملين ايه ماما. كويسين وبخير يا روحي منال. الواد محمود مش علي بعضه من امبارح ماما. ههههههههههههههههه ليه كده من ايه منال. من اللي شافه منك يا بت ماما. هو انا عملت حاجه منال. عملتي هههههههههههههه ده انتي عملتي كتير ماما. بسخنه ليكم يا بت منال. ده ولع مش سخن بس ههههههههههههههههه ماما. طب كويس المهم مبسوطين منال. قوي قوي يا بت متعه بجد هابقي احكيلك ده حتي اخوكي طلب اجازه بكره وعاجبه الموضوع ماما. حلو يبقي ممكن النهارده نشوف الدنيا ايه ونخلص لان مدحت قرب ينزل كلها أسبوعين تلاته وينزل منال. خلاص اتفقنا بس شكلي مش هاكون موجوده معاكم ماما. ليه بقي النكد ده منال. البتاعه شكلها نازله وتعبها بدأ معايا من الصبح ( قصدها البيريوت) ماما. ما انا كمان قربت كلها يومين تلاته بالكتير وتنزل عليا وبعدي بكام يوم سمسمه منال. هانشوف بس لو جاتلي مش هاقدر اجي وهاروح علي البيت ماما. تمام يا قلبي ضبطي مع اخواتك وهاكلمكم تاني ( الوضع في بيت جدو) خالتو منال راحت الحمام لنبيله ومحمود اللي بياخدوا دش مع بعض ودخلت عليهم نبيله قاعده علي حرف البانيو بتلعب في كسها وبزازها ومحمود واقف بيضرب عشره عليها منال. وليه التعب ده ما تعملوا احسن محمود. انا مبسوط جدا كده منال. يا قلبي مافيش احلي من النيك وزبرك في كس اللي معاك تمتعها محمود. عارف يا قلبي بس انا عايز انزلهم ونبيله كده وهي بتلعب في نفسها قدامي منال. اذا كان كده ماشى اوعي ايدك بقي محمود. هاتعملي ايه يا بت منال. هاضرب لك عشره من ايدي مش هاتنساها عمرك محمود. مش هاتقلعي منال. مش لازم هو انا هاتناك مثلا محمود. بس برضه لزوم الشيء هههههههههههههههه منال. لا خليني كده محمود. عشان خاطري منال. حاضر السنتيان بس مش هاينفع الكلوت محمود. ليه منال. هو كده من غير ليه مش كنت متجوز وعارف محمود. اه فهمت طب خلاص عشان ما تتعبيش مش لازم منال. هاتعب من ايه المهم تكون مبسوط محمود. انا مبسوط من غير حاجه يا قلبي منال. يالا بس وانجز محمود. يالا ايه ما انا ملط اهو هههههههههههههه منال. قلعني السنتيان يا واد والا هاقلعه لوحدي ههههههههههههه محمود. من عيني وأدي السنتيان يا ستي منال. شطور يا مودي سيبك من نبيله بقي وارضع بزازي وانا بضرب لك عشره نبيله. هههههههههههههه هي بقت كده ماكانش العشم يا نوله منال. لا يا قلبي انا معاكي هاروح فين نبيله. طب يالا بقي هههههههههههههههه منال. يالا ايه نبيله. العبي في كسي انا كمان وقعدوا علي حرف البانيو منال في النص ايدها اليمين مع زبر محمود وبتضرب له عشره ونبيله علي شمالها وايدها في كسها تفرك فيه ومحمود بيرضع بزها اليمين ونبيله بترضع بزها الشمال وهاجوا هما التلاته ومحمود خلاص هايجيب لبنه ونبيله بتنزل لبنها وقالت لمحمود قوم اقف نزلهم في بوقي واتعدل وحط زبره في بوق منال اللي مصته لحد ما نزل لبنه كله فيه ونبيله نزلت عسلها وبقت علي اخرها ومنال قالت لهم يالا استحموا عشان نفطر سوا قبل ما انزل اروح محمود. تروحي فين بس استني شويه منال. خلصوا بس الاول خلصوا الحمام وخرجوا لمنال اللي كانت حضرت الفطار وفطروا سوا وكلموا ماما اللي كانت في انتظارهم منال. ايوه يا دندن ( ماما فاتحه الاسبيكر) ماما. ايوه يا منال ايه الاخبار ( منال فاتحه الاسبيكر) منال. كله تمام وزي الفل ماما. طب كويس مروحه امتي منال. هانزل اروح حالا ماما. يعني مش هاتيجي معاهم منال. لا ما انتي عارفه مزاجي مش هايكون رايق ماما. خلاص براحتك اديني محمود منال. اتكلمي انا فاتحه الاسبيكر ماما. خلصوا واختكم تنزل وتيجوا علي عندي محمود. ليه فيه حاجه ماما. لا مفيش حاجه هاتتغدوا وهاتباتوا معانا النهارده وبابا وماما كمان بايتين محمود. حاضر هاننزل كلنا سوا نروح منال ونيجي لعندك بس غدي ايه ما كفايه عشوه امبارح ماما. بس يا حيوان ما تقولش كده هاستناكم سلام هههههههههههههههه وماتنساش تاخد البرشام محمود. حاضر مش هانسي هههههههههههههه سلام كنا خلاص داخلين علي العصر وماما قالت نتغدي اكله سمك محترمه جدو قالها بشرط انا اللي ادفع تمنها ماما زعلت منه وقالت له بقي ده كلام انتم في بيتي قالها ده شرطي الوحيد والا مش هامد ايدي فيها ماما قالتله براحتك يبقي ندفعها مع بعض مبسوط كده فكر شويه وقالها تمام قوم خد لك برشامه بقي الليله هاتبقي تقيله ههههههههههههههههه بصلها وضحك خليها شويه وابقي اخدها قبل الاكل ماما مسكت الفون وطلبت الاكل اللي كان عامل زي الوليمه أسماك إجمالي وكابوريا وشوربه كأننا داخلين حرب وقالت يبعتوا الاكل علي الساعه 6 خالو محمود وخالتو نبيله وصلوا لعندنا علي الساعه 4 تقريبا وقبلهم بشويه احمد اخويا كان وصل وعدي الوقت مابين تليفزيون لتليفون واللي دخل يريح شويه وهكذا ووصل الاكل في ميعاده وحضرنا الاكل وبدأنا كانت أكله تموت مش تشبع كلنا فرفرنا تقريبا منها وضربنا البيبسي والسفن أب وكانت ليله طين هههههههههههههههههههه الساعه داخله علي 8 تقريبا وجدو قالي القهوه يا سمسمه وخالو محمود زيه برضه وعملت لهم القهوه ودخلتها البلكونه وكانت ماما وتيته وخالتو نبيله في اوضه ماما ماما. عامله ايه يا بلبله نبيله. كويسه يا قلبي طمنيني عليكي ماما. تمام وبخير مبسوطه مع اخواتك نبيله. يالهوي يا دندن ده انا حاسه بحلم ماما. وانا بحقق حلمك يا بت تيته. بلبله محمود اخوكي كويس نبيله. اه تمام زي الفل تيته. ملبوخه ومش عارفه تتكلم ماما. مالكم في ايه تيته. دينا عايزه طلب ممكن احمد وأسماء مايكونوش معانا الليله ديه ماما. طبعا زي ما تحبي بس فيه حاجه تيته. لا مفيش بس كفايه بابا ومحمود ماما. تمام ابقي اسيبهم في اوضتهم تيته. مش تحبسيهم يا بت ماما. اومال ايه تيته. خليهم معانا بس مايخشوش بينا فهمتي ماما. اه فهمت بس لو حصل بقي هامسكهم ازاي تيته. ماتخافيش هما بيسمعوا الكلام ماما. حاضر من عيني يا قلبي المهم القمر يكون مبسوط نبيله. وانتي ها تكوني فين يا دندن ماما. معاكم نبيله. معانا معانا يعني ماما. اومال هاتفرج عليكم هههههههههههههههه نبيله. مش قصدي يا بت ماما. عارفه عنك الكسوف نبيله. كسوف ايه بس ده انا مش حاسه بنفسي اصلا ماما. ماتخافيش هاكون معاكم وفي وسطكم هتناك معاكم حلو كده نبيله. بكسوف بس يابت انتي فتحتي علي الاخر ماما. وهافتحك انتي كمان هههههههههههه نبيله. لا ياختي انا مفتوحه البت منال فشختني ههههههههههههه ماما. انتي هاتقولي لي ديه مفتريه نبيله. وعنيفه شويه ماما. ديه كانت هاموت احمد اللبوه خلته ناكها 3 مرات وماشبعتش نبيله. ونفس الكلام مع محمود شفطته هههههههههههههههه ماما. لا النهارده حاجه مختلفه وهاتكون كلاسيك علي الاخر نبيله. طول عمرك بتحبي الرومانسيه يا دندن ماما. حبيبتي يالا نجهز ونخرج للي بره دول زمانهم هايجين علي آخرهم تيته. ماتنسيش احمد وسمسمه ماما. حاضر تمام خرجوا علي الريسيبشن لجدو وخالو محمود وماما ندهت عليا انا واحمد دخلنا اوضتي بصوا النهارده مش عايزاكم معانا ممكن بدون زعل انا. اكيد طبعا زي ما تحبي واحمد كذلك ماما. لو عايزين في اوضتكم مفيش مشكله او تتفرجوا علينا بدون تدخل ممكن انا. تمام القمر يأمر احمد. تمام هانقعد في اوضنا ماما. ماقولتش كده يا قلبي ماتقعدوا مع بعض احمد. حاضر يا قلبي باستنا وخرجنا للجماعه بره ونشوف الليله ماشيه ازاي جدو. ماتشغلي فيلم حلو يا سمسمه انا. من عيني عندي افلام اجنبية تحفه تيته. اجنبي ايه شوفيلنا فيلم زي بتاع امبارح كده وضحكت انا. من عيني احلي فيلم لاحلي تيته وشغلت فيلم جنسي جماعي برضه وكان الوضع جدو قاعد وتيته علي فارده علي رجله وخالو محمود علي الارض وماما واحمد علي الكنبه بنفس وضعيه تيته وجدو بس العكس احمد هو اللي نايم علي رجل ماما وخالتو نبيله قاعده علي كرسي لوحدها طبعا كلنا لابسين عادي ومفيش حاجه شاذه وابتدي الفيلم وكله سرح مع الفيلم وكان اولهم خالو محمود اللي بيلعب في زبره من علي الهدوم وخالتو نبيله اللي مسهمه وبتحسس علي بزازها وماما واحمد تقريبا مركزين مع الفيلم قوي وجدو وتيته بقوا في دنيا تانيه ولفت تيته طلعت زبر جدو وبتلعب فيه وتمصه وهي نايمه علي رجله وجدو مغمض عينه وانا بقيت مش عارفه اعمل ايه وكسي بياكلني وحسيت بهيجان واحتقان غريب كسي بينبض زي نبضات القلب وقولت لماما هاخش اوضتي قالت خشي يا قلبي وقالت لأحمد خش مع اختك قالها حاضر وقام ورايا ودخل عليا كنت قدام المرايا بقفش في بزازي واحسس على جسمي واحمد استغرب مالك يا اسماء فيه ايه قولتله مفيش حاسه احساس ممتع وغريب قالي احساس ايه وايه حصل جديد قولتله مش عارفه بس كسي بياكلني قوي اقفل الباب واقلع وفعلا قفل الباب وقلع بقي ملط وزبره واقف وقفه غريبه وانا بقيت ملط في لحظه وقولتله تعالي علي السرير عايزه اتناك براحتي ومحدش يقطع علينا احمد مستغرب طب اهدي وانا معاكي زي ما تحبي شديته عليا الحس كسي عضه بعبصني انا هايجه هياج مش طبيعي وقولتله هات زبرك في بوقي واتعدل وعملنا69 هو تحت وانا فوق وبقيت اني زبره وبضانه وهو سايح مش هنا نازل لحس في كسي ويبعبصني في طيزي حسيت بالباب بيفتح لقيتها ماما وتقريبا داخلين علي اوضتها يبدأوا النيكه ماما دخلت لحد عندنا وباستني وقالت اهدوا وخلصوا وناموا علي طول هزيت رأسي بنعم وخرجت وقفلت الباب علينا وراحت لهم الاوضه كان خالو محمود علي الكرسيوخالتو نبيله قاعده علي رجله وبتبوسه وجدو وتيته بقوا علي السرير جدو علي ظهره وتيته بتمص زبره بس لسه تقريبا لابسين هدومهم ماما جرأتهم وقلعت ملط عشان يتشجعوا ودخلت علي جدو قلعته ملط برضه وبقت تمص زبره وقالت لتيته اقلعي تيته مازالت مكسوفه عشان خالو محمود اللي ماما بصت عليه لقيته مطلع بزاز نبيله وبيرضع فيهم وهي ساحت وبقت علي اخرها وندهت عليه قوم قلع ماما وانتي اقلعي يا بلبله وتعالي وفعلا قامت بلبله قلعت وخالو قلع وقرب من تيته اللي واقفه مدياه ظهرها ورفع لها العبايه وقلعها لها ونزل الكلوت وقلعت هي البرا وبقت ملط ومحمود نزل علي ركبته يلحس طيزها وهي بتقفش في بزازها وقالها فلقسي فلقست بدون تردد ولسان خالو محمود بيتفنن في كسها و طيزها كانت نبيله مسكت زبر جدو وبتلعب فيه وتمصه ومفلقسه وماما وراها بتبعبصها وتلحس طيزها وكسها وخالتو نبيله في وادي تاني ماما قالت لها اركبي علي زبره واديله بزازك يرضعهم وطلعت نبيله علي زبر جدو وركبت ودخلته كله في كسها لأخره ووطت عليه تحط بزازها في بوقه وفي الوقت نفسه كانت تيته استوت من لسان خالو محمود وقالت له نام جنب ابوك ونام وطلعت تيته تمص زبره وتدعك بضانه وايدها التانيه علي طيز نبيله وجدو اللي مستمتعين بالنيك قوي وماما متفرجه ومسهمه وقالت لمحمود قوم ومسكت زبره وعدلته علي طيز نبيله وبقي ينيك طيزها وجدو بينيك كسها ونبيله بتموت وتصوت وتكتم بوقها في بوق جدو وتيته بتحسس علي بضان جدو وخالو محمود وهاجت اكتر وبصت لماما قالت لها عايزه اتناك يا دينا مش قادره استحمل ماما عدلتها علي السرير وخلتها تفلقس وقالت لمحمود اتعدل عليها وبدأ محمود يدخل زبره في كسها وينيك فيها ويضرب طيزها قاطع صوت الضرب جدو وبيقول لماما بعبصيني يا دينا طيزي بتاكلني قامت ماما فورا تبعبصه وتحط صباعها في طيزه وهو يرزع في نبيله اكتر وهي تصوت واتفاجأت ماما بنفس الطلب من خالو محمود وفعلا بقت تبعبص جدو بأيد وخالو بأيد احسن انهم مستمتعين وتزود صباعها في طيزهم اكتر وفكرت في انها تخلي حد منهم ينيك التاني وقالت لتيته تعالي ونامي علي ظهرك واتعدلت تيته ونامت علي ظهرها وقالت لمحمود نيكها علي كده وخلت نبيله تقوم من علي جدو وعدلته ولحست طيزه وبعبصته ومسكت زبره ينيك محمود وابتدي يدخل زبره في طيز خالو محمود اللي اتنفض مره واحده ورزع في كس تيته مره واحده خرجه من بوقها واترمي علي بزازها وجدو ما صدق نازل نيك فيه ويرزع في طيزه جامد ومحمود مستمتع قوي ويشد علي تيته اكتر وعكست ماما الوضع وخلت جدو ينيك تيته ومحمود ينيكه وكلهم بقوا في وادي تاني وجدو مبسوط جدا ونبيله نايمه علي ظهرها وفاشخه كسها وهارياه وتقفش في بزازها وتتلوي في السرير وافتكرت ماما انها قالت هاتخلي تيته تتناك من اتنين وخلت محمود ينام علي ظهره وتيته ركبت علي زبره وجدو ينيك طيزها وبقت تيته تتناك من جدو وخالو مع بعض وهي مفرفره علي اخرها نبيله حست بهيجان اكتر وعايزه تتناك وقالت لماما عايزه احمد يا دندن ماما قالت لها روحي له اوضه سمسمه وخرجت نبيله ملط وجت علينا انا واحمد وكان احمد بينيك طيزي وانا مفلقسه قدامه وبيرزع في طيزي جت نبيله حسست علي ظهره وطيزه وبصلها وباسها وحط بزازها في بوقه يرضعها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك منك وانا تحته بينيك فيا وقالت اتعدلي يا سمسمه وقومت انا ونامت نبيله علي ظهرها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك منك وانا تحته بينيك فيا وقالت اتعدلي يا سمسمه وقومت انا ونامت نبيله علي ظهرها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك كسي بياكلني قوي وابتدي احمد ينيك في نبيله وانا برضع بزازها واقطعهم وهي تصوت وتتلوي تحت منه وانا ما صدقت بقفش في بزازها واعصرهم واقرص علي حلمتها ونفس الوقت جدو وخالو محمود نازلين فحت في كس وطيز تيته وتيته خلاص اغمي عليها تقريبا من كتر النيك وماما اتخضت عليها ونزلت جدو من عليها وعدلتها وخرجت زبر خالو محمود منها ونيمتها علي ظهرها وكسها مهري نيك وبينزل لبن ومحمر قوي وجدو وخالو واقفين بيلعبوا في زبرهم ماما خلت جدو ينام علي ظهره وركبت علي زبره وابتدت تتنطط عليه وخالو واقف يتفرج بيلعب في زبره ويبص علي طيز ماما اللي واضحه قدامه وبدأ يحسس عليها ويبعبصها ويلحسها ماما قالت له دخل زبرك في طيزي يا مودي وهو ما صدق رزعه في طيزها رزعه غشم صوتت وحضنت جدو قوي وعصرت بزازها في صدره وابتدوا الاتنين ينيكوا ماما وهي مش هنا وحست بتشنج خالو محمود واللي خلاص هايجيبهم وقالها هانزل يا دينا عدلت نفسها وخرجت زبره منها وقالت لها دخله في ماما بسرعه برد كسها وفعلا عدل نفسه ودخله في كس تيته اللي مش هنا ونزل لبنه كله فيها وقامت ماما من علي جدو وقالت له نزل في كسها برضه وخرج محمود زبره من كس تيته اللي سايل منه اللبن ودخل جدو زبره في كس تيته وفي لحظه كان لبن جدو علي لبن محمود في كس تيته اللي مس حاسه بحاجه ولا هي هنا واتقلب جدو مكانه علي السرير وتيته جنبه وخالو خرج علي الحمام وماما جت اوضتنا كنا بدلنا الوضع احمد بينيك طيزي ونبيله بترضع بزازي اللي اتقطعوا منها ومش حاسه بيهم وماما بتتفرج علينا وقالت لأحمد كفايه كده يا قلبي بالراحه علي نفسك لف وباسها وشفط شفايفها في بوقه وقفش بزازها عصرهم وقالها عايز انيكك ممكن ماردتش عليه غير انها سحبت زبره من طيزي ومصته ورضعت فيه ونامت علي ظهرها وقالت له نيكني يا احمد عايزه اتناك منك يا قلبي دخل زبرك في كسي يا حبيبي واحمد دخل زبره في كسها وبينيك فيها وانا ونبيله بنتفرج عليهم وماما قالت لنبيله تعالي نامي عليا واحضنيني وفعلا نبيله نفذت وطلعت فوق ماما وبقي احمد ينيك دينا شويه ونبيله شويه لغايه ما حس انه هايجيب ماما قالت له هات في كس نبيله ماتخافش يا قلبي ولحظات وكان شلال لبن ضارب من زبر احمد في كس نبيله اللي صوتت وحضنت ماما قوي وعصرت جسمها ونفسها بقي علي وبتنهج وكذلك احمد اللي بقي عرقان من كل حته وزانق زبره علي اخره في كس نبيله وفضلوا علي الوضع ده شويه لحد ما خرج زبر احمد من كس نبيله لوحده واترمي احمد واترمت نبيله مكانهم وماما زي ماهي عسل كسها سايل منه قالت لي الحسي يا سمسمه بردي كسي شويه ونزلت الحس كس ماما وانفخ فيه كأني ببرد حاجه ساخنه فعلا وقامت نبيله وقالت لماما هننام ازاي قالت لها زي ما تحبي ابوكي وامك في اوضتي نامي مع سمسمه نبيله ضحكت هنام مع حماده في اوضته واخدت احمد وراحت تنام في اوضته وماما قالت هتناك معايا وخالو هاينام في الليفنج انتهت الليله علي كده واتمني ماكنش مزعج وتكون عجبتكم الجزء الجديد واللي فيه تطورات ووصول بابا من السفر وهانشوف الدنيا هاتمشي ازاي الجزء العاشر والأخير طبعا بعد ما نمنا كلنا بعد النيك احمد مع نبيله في اوضته وماما معايا وجدو وتيته في اوضه ماما وخالو محمود في الليفنج ماما اول واحده صحيت من النوم وقايمه ملط زي ماهي ودخلت الحمام وطلعت حست ان محمود صاحي ودخلت عليه لقيته فعلا صاحي وماسك موبايله وعريان وبيلعب في زبره ومش حاسس بيها وقربت منه وبتضحك عليه بتعمل ايه يا مودي طبعا اتخض منها وساب زبره وقفل الفون ماما. بتتفرج علي ايه محمود. مفيش ماما. مفيش ازاي وزبرك ده واقف لوحده محمود. بكسوف صورك وصور ماما وبابا اللي بعتيها لي ماما. وريني كده اتفرج معاك ايدها راحت علي زبره اللي بدأ ينام تاني محمود. فتح الفون وبيتفرجوا سوا وزبره وقف تاني ماما. هو انا عجبتك اوي كده يا مودي محمود. جدا يا دندن ماما. وماما مش عاجباك محمود. عجباني طبعا بس انتي اكتر ماما. ايه عجبك فيا اكتر محمود. كلك علي بعضك ماما. هههههههههههههههه يا بكاش محمود. لا بجد جسمك نار يا دندن ماما. شكلها هايجه علي اخرها محمود. دينا ممكن طلب ماما. حبيبي يأمر محمود. عايزك تمصي زبري ماما. كده بس من عيني وماله عليه مسكت زبره تمص فيه وترضعه وتلعب في بضانه محمود. انزلي بصباعك تحت شويه ( قصده تبعبصه) ماما. نزلت بصباعها تبعبص طيزه وتلعب في خرمه وابتدت تدخل صباعها ومحمود في دنيا تانيه وقالت له لف وفلقس واتعدل وماما بتلحس في طيزه وبضانه وماسكه زبره تحلبه وتضرب له عشره وهو مستمتع وبيزوم ويتأوه ويقول ازيد يا دينا اكتر يا قلبي ماما بتزود عليه اكتر ودخلت صباعين في طيزه محمود. دينا عايز اتناك طيزي بتاكلني ماما. من عيني يا قلبي وقامت جابت الزبر الصناعي من اوضتها ورجعت لبسته وبلته من ريقها وابدت تدخله في طيزه وماسكاه زي الراجل مابينيك ست وهو يتلويفي السرير ويكتم نفسه وهي تزود وترزع فيه وهاجت اكتر عليه وقالت له اتعدل ونام على ظهره وركبت علي زبره وابتدت تتنطط عليه وخالو ماسك بزازها بيرضع فيهم ويبدل بينهم وقامت ودخلت زبرها في طيزه وبتلعب في زبره وتقرص علي بضانه وترزع في طيزه اكتر وهو مستمتع ومبسوط قوي واتعدلت ماما ونامت علي ظهرها وقالت له تعالي اركبني هو افتكر انه هايتناك ولسه هايدخل الزبر الصناعي في طيزه قالتله دخل زبرك في كسي يا مودي نيكني الاول ودخل زبره في كسها وبينيك فيها ويقفش بزازها ويقرص حلمتها ويعض فيها وماما هايجه علي اخرها وقالها عايز اتناك طيزي بتاكلني يا دندن قالت له حاضر من عيني يا قلبي تعالي اقعد عليه ودخل الزبر الصناعي في طيزه قالتله احضني قوي وصدرهم علي بعض ويتنطط عليها وايده علي بزازها واتعدل قالها هانزل يا دينا ومسكت زبره تدعكه اكتر وتقرص عليه وفي لحظه كان ناطر لبنه علي بطنها وبزازها ولبن كسها سايل علي الملايه وكسها بينبض وقالت له احضني قوي وحضنها وبقي لبنه ملزق جسمهم هما الإتنين ولسه الزبر في طيزه وشويه وقاموا دخلوا الحمام ياخدوا دش وهما ملط ودخلوا تحت الدش ماما بتدعك جسم خالو من اللبن والعكس والميه نازله عليهم وكانوا سايبين الباب مفتوح واتفاجأوا بتيته واقفه علي الباب ملط وبتتفرج عليهم وبتضحك وماما وخالو خدوا بالهم منها صباح الخير يا ماما وردت عليهم وقالت خلصتوا عايزه اخد دش جسمي كله ملزق من العرق واللبن وضحكوا وخرجت ماما وخالو وتيته دخلت تاخد دش وهما خرجوا علي الليفنج وعملوا نيسكافيه كانت ماما لبست قميص علي اللحم وخالو لبس شورت بس وبعدها خرجت تيته عليهم عريانه وبتسأل ماما غياري فين ردت ماما هاتلاقيه عندك في الاوضه جوه وخرجت تيته تلبس هدومها لقت جدو صحي وفارد علي السرير وزبره مدلدل علي رجله وقالت له قوم خد دش عشان نروح وبتلبس هدومها وهو بيتفرج عليها وزبره بيقف قالت له قوم يا راجل وهو متنح في جسمها وبيضرب عشره عليها وهي لسه بتلبس قالها لفي وفلقسي يا فوفا ضحكت وقالت له بس يا راجل انت صغير علي اللي بتعمله ده قالي عادي بس فلقسي المهم لفت وفلقست وقالها افتحي رجلك شويه وفتحت وقالت اخلص يا راجل بقي مش قادر افضل موطيه كده قالها خلاص هاينزلوا خلاص افتحي طيزك بإيدك وعملت كده وجدو نطر لبنه علي منظرها وهي ضحكت وقالت له قوم بقي خد دش عشان نروح وقام جدو دخل الحمام ياخد دش ولبست تيته هدومها وخرجت بتضحك وماما سألتها بتضحكي ليه قالت لها ابوكي رجع مراهق تاني وضحكت ماما ردت مايرجع ايه المشكله والا عجزتي يا فوفا وضحكوا وخرج جدو عليهم ولابس الترنج وقعدوا كلهم اللي بيشرب قهوه والا شاي وهكذا وشويه ماما دخلت تصحيني وتصحي احمد اخويا ونبيله وقاموا وابتدينا نفوق ونخش الحمام واحد ورا التاني وحضرنا الفطار وشربنا الشاي والعصير وبدأوا يجهزوا عشان يروحوا وفعلا لموا الدنيا ونزلوا علي بيتهم وفضلت انا وماما واخويا تليفون ماما رن بابا بيتصل ماما. ايوه يا حبيبي بابا. ايوه يا روحي ماما. عامل إيه بابا. تمام بخير المهم انتوا عاملين ايه ماما. بخير طول ما انت بخير بابا. مش محتاجين حاجه اجيبها معايا ليكم ماما. عايزين سلامتك يا قلبي انت خلاص حجزت بابا. اه خلاص الخميس بعد القادم بالليل ماما. فرحانه قوي بجد خلاص نازل بابا. اه خلاص حجزت شوفي العيال لو عايزين حاجه ماما. كلنا تمام ترجع بالسلامه يا قلبي بابا. **** يسلمك يا روحي سلام مؤقت ماما. سلام مؤقت يا قلبي ماما خلصت المكالمه وفرحانه قوي وقالت لنا وفرحنا جدا وقالت لنا فاضل تقريبا اقل من اسبوعين نلحق نوضب حالنا ونشوف محتاحين ايه في البيت قبل ما بابا ينزل وبالمره اكلم الدكتوره اعرفها عشان اعمل حسابي وجابت الفون واتصلت علي الدكتوره وقالت لها تعاليلي في اخر ايام البيريوت وتعملي تحاليل معينه و نشوف هانعمل ايه اذا كنا نركب وسيله او نغير علي حسب التحاليل ما تقول وعدي اسبوع بدون اي حاجه خالص انا عندي البيريوت ماينفعش اي حاجه تحصل لان المزاج بيكون زفت وقتها وكذلك ماما لانها بتجيلها بعدي بكام يوم وقبل انتهائها بيوم ماما عملت التحاليل وروحت انا وهي للدكتوره اللي قالتلها هانستخدم حقن كل تلاته شهور ماما قلقت منها وقالت لها اخاف من موضوع الحقن ده الدكتوره قالت ده هايكون مناسب ليكي وماتخافيش من الحقن مفعولها امان ومتجربه مع ناس كتير وزياده امان نستخدم البرشام في اول فتره مع الحقن وفعلا ماما اخدت الحقنه واشترت البرشام وبدأت تاخده قبل وصول بابا بيومين وجه يوم الخميس المنتظر بابا جاي بالليل ماما دخلت الحمام وضبطت كل حاجه بقت قشطه عروسه يوم زفافها وخرجت ولبست احلي طقم عندها وهاتتوجه للمطار تجيب بابا وانا واحمد لابسين وجاهزين للنزول معاها ونزلنا علي المطار علي المغرب ومعاد الطياره 8 بالليل ووصل بابا لأرض الوطن وكنا فرحانين بيه جدا وطايرين من علي الأرض ومعاه زميله ومراته وابنهم وعرفنا انا واحكد عليهم طبعا ماما عرفاهم بس احنا اول مره نشوفهم عمو حسين مهندس زميل بابا 50 سنه مراته ربه منزل 44 سنه بس مايبانش عليها ابنهم علي 26 سنه خريج علوم وبيشتغل في نفس البلد معاهم وبعد التعارف والسلامات روحنا البيت ووصلنا كانت الساعه داخله علي 10 بالليل وبابا اخد دش وقعدنا ناكل مع بعض وكانت ليله جميله وقومت انا واحمد نفتح الشنط ونشوف بابا جايب ايه كالعاده ووصلنا الساعه 12 وبابا عايز ينام من الإجهاد طبعا وقام هو وماما علي اوضتهم وقفلوا الباب طبعا عارفين ليه وماما غيرت هدومها ولبست قميص نوم قصير لحد طيزها واندر فتله بنفس اللون وجت في حضنه كأنها فعلا محرومه من الجنس مهما كان بيحصل بابا اكيد بالنسبه لها متعه تانيه وبدأت تبوسه بلهفه وتعض في شفايفه وتأكل فيهم وهو يقفش في بزازها ويقرص حلمتها ويعض فيها وماما هايجه علي اخرها وقالها تعالي فوقي في نفس التوقيت بدون اي مقدمات لقيت نفسي انا واحمد بنتخيل اللي بيحصل بين بابا وماما وواقفين علي باب اوضتهم وبنسمع آهات ماما اللي كانت استوت علي الاخر ولا كأنها كانت بتتناك اصلا من اي حد وكأن بابا ٨و دواها ومطفي نارها بدأت ماما تنزل له البنطلون وتطلع زبره تمصه وترضعه وهو شغال بعبصه في كسها وطيزها ويقفش بزازها اللي وقف حلاماتهم زي الزبر الصغير وبقت تعلي في اهاتها قوي ولا كأن حد في البيت وركبت علي 69 وبقي يلحس كسها و طيزها وهي بترضع زبره وتلعب في بضانه وتتفنن فيهم وقالت له نيكني يا تيحه وحشتني قوي ووحشني زبرك وبابا رد وأنتي اكتر يا قلبي كسك واحشني موت واتعدلت ونامت علي ظهرها وقلعت الاندر وبابا قلع خالص وبدأ يدخل زبره في كسها وبينيك فيها وانا واحمد هجنا علي الصوت وكأني اول مره اسمع ماما بتتناك وصوتها هايج وبتشخر وتقول كلام اول مره اسمعه ومره واحده ماحستش غير وبنطلوني بينزل وزبر احمد راشق في طيزي واتنفضت وبصيت له واخدته علي اوضتنا نكمل نيك بس مفيش ثواني وكان احمد من هيجانه منزل لبنه في طيزي وفضلت طيزي تاكلني اكتر وحاسه اني لسه عايزه اتناك وقولت لأحمد الحس يا احمد عايزه اكتر لسه محتاجه تاني بس كان هو خلاص زبره نام ومش قادر يوقفه وسبته وروحت جبت خياره وحطيتها في طيزي ووقفت علي باب اوضتهم اسمع آهات ماما وهي بتتناك وكأني اول مره اسمعها وكأن اول مره ماما بتتناك وفي لحظه صوت ماما علي قوي وقالت مش قادره يا تيحه كسي مولع وسامعه صوت الرزع وكأنه بيفتري فيها ومره واحده صوت بابا طلع بأه جميله قوي معاها صويت ماما كأنه نزل ميه نار في كسها وقالت احضني قوي وحضنها وبقي لبنه سايل من كسها وهي توحوح وتقول مش قادره هاموت احضني قوي وتعصر في جسمه حسيت ان الامور هديت وبقت تمام وماما ارتاحت وصوتها هدي وعم السكون المكان كله ورجعت لأحمد لقيته نايم ودخلت اوضتي ونمت ماحستش الا تاني يوم الصبح وماما بتصحيني عشان الفطار انتهي الجزء العاشر من السلسله التانيه وتبدأ مرحله جديده من حياتي في السلسله الثالثه واللي اكيد هاتكون ممتعه وفيها من الدايثه مالا كنت اعلمه عن بابا وماما وحياتهم اللي كانت جديده عليا [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
مذكرات مراهقه في العشرين | السلسله الثانيه | عشرة اجزاء
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل